مكتملة انا وماما نوران (منتديات العنتيل) انا وماما فى عيد ميلادها (عدد المشاهدين 14)

ب

برلين ׀ BERLIN

زائر
الجزء الأول

انا اسمي شادي عندي ٢١ سنة من المنصورة بدرس في كلية تمريض و ماما اسمها نوران ٤١ سنة بس مايبنش عليها طولها ١٧٦ سم ووزنها ٨٠ كيلو بزازها وسط لكن طيزها جبار طرية مهلبية و بتتهز يمين و شمال فردة طالعة و فردة نازلة وهي ماشية هاسيبلكوا صورة ليها تحت .. عندي اخت صغيرة لسه في ابتدائي .. بابا طلق ماما من ٥ سنين عشان كان طمعان في ورثها فماما رفعت عليه قضية لانه كان بيضربها و كسبتها و بقا بيبعتلنا مصاريف كل شهر .. ماما ست بيتت و محترمة و الكل يشهد باخلاقها وانا وهي كنا يعتبر صحاب وكنت بحكيلها عن كل حاجة حتي عن علاقتي بحبيبتي اميرة اللي كانت معايا في الكلية و كانت بتشجعني اتكلم معاها و تقولي ماتتكسفش وكنت دايما اروحلها اوضتها و انام جنبها ع السرير و احكيلها و تحكيلي .. انا كنت حكتلها ان انا مرة بوست اميرة من بوقها بوسة طويلة فقولتلها انتي ماتشقتيش قبل الجواز يا ماما قالتلي بس يا ولا عيب انا مامتك قولتلها بس احنا اتفقنا نبقي صحاب و بعدين منا بحكيلك اهو يا ماما و عشان تعرفي اني مش مكسوف منك لما بوست اميرة كنت بقفش في بزازها و طيزها وادتها بعبوص كمان قالتلي عيب ماتقولش كده قدامي انا امك قولتلها احنا اتفقنا نبقي صحاب والصحاب مابيخبوش عن بعض حاجة و مابيتكسفوش كمان ولا ايه قالتلي عندك حق قولتلها انتي بأة احكيلي مافيش واحد قبل الجواز فقعك بوسة و بعبوص قالتلي بس عيب قولتها عيب ايه ده يا بخته ده انا نفسي اميرة تبقي طيزها زي طيزك كده مهلبية قالتلي مالك سافل اوي ليه النهارده قولتلها يووه بقا يا ماما احنا مش قولنا صحاب قالتلي خلاص خلاص بس حاول تتحكم في الفاظك شوية قولتلك احكي بقا قالتلي انا و في الجامعة حبيت واحد زميلي في الجامعة كانت علاقة حب عادية لحد ما في يوم كنا في السينما و الدنيا ضلمة وكان مشهد رومانسي مادريتش بنفسي غير و هو بيبوسني و حاطط ايده علي .... وشاورتلي ع بزازها قولتلها كان بيقفشلك بزازك يعني بطلي كسوف بقا يا ماما راحت قالتلي حاضر وحط ايده علي بزازي اتبسط كده قولتلها بهزار يابخته ضربتني ضربة خفيفة و قالتلي بطل قلة ادب قولتلها كملي قالتلي اليوم ده غير علاقتنا بقينا نبوس بعض كتير وهو بدا يحط ايديه جوا اللبس قولتلها و بعدين قالت اتقدملي ابوك و لما قولتله حسيته بيخلع فسبته و اتجوزت ابوك قولتلها ماقولتليش كان بيديكي بعابيص في طيزك المهلبية دي ولا لا قالتلي بجد هازعل منك احترم نفسك شوية قولتلها حاضر بس جاوبيني قالتلي اه بس مش كتير اشمعنا الموضوع هامك ليه قولتلها منا لما بقولك بتزعلي قالتلي قول مش هازعل قولتلها بصراحة انتي طيزك مميزة و حلوة اوي يا ماما قالتلي بطل قلة ادب قولتلها يلا تصبحي ع خير .. صحيت الصبح لقيت ماما في المطبخ بتجهز الاكل ولابسة قميص اللي بيبقي تحت العباية اللي كات وحرير بيلزق روحت دخلت حضنتها من ورا هي كانت متعودة ع كده بس الجديد المرادي اننا مسكت طيزها و اديتها بعبوص خليت القميص كل دخل ف طيزها وهي شهقت و مانطقتش غير لما طلعت صباعي من طيزها ..خدت نفس وقالتلي اطلع برة ايه اللي عملته ده يا حيوان سبتها و عملت نفسي زعلان و نزلت اتاخرت برة رنت عليا قالتلي انت فين قولتلها انا برة و مش جاي دلوقتي قالتلي تعالي و ماتزعلش بأة انت صدمتني قولتلها انا مش راجع تاني قالتلي ليه قولتلها لو رجعت هارجع بس بشرط .. نكمل الجزء التاني


الجزء الثاني

وصلنا المرة اللي فاتت لما ماما زعلت لما بعبصتها في طيزها وزعقتلي وانا سبتها و مشيت و ورنت عليا عاوزاني ارجع البيت و انا قولتلها هارجع بس بشرط ردت عليا قالتلي تعالي البيت نتكلم قولتلها جايلك بس مش عايزة تعرفي الشرط قالتلي اعرفه منك هنا يلا قولتلها جايلك ..
روحت دخلت البيت لقيتها بنفس القميص اللي بعبصتها فيه الصبح انا دخلت مكسوف و اختي كانت قاعدة بتتفرج ع التلفزيون ف هي قالتلي تعالي ورايا الاوضة دخلت وراها و هي ماشية قدامي طيزها بتتهز شمال و يمين اول ما دخلنا قعدت ع السرير و قالتلي ايه اللي انت عملته الصبح قولتلها انتي مش قولتيلي انك عرفتي واحد و كان بيعبصك قبل الجواز ف هو حلو للغريب ووحش ليا قالتلي انا امك ماينفعش تعمل فيا كده قولتلها يا ماما انا تعبان وانتي طيزك حلوة ماقدرتش امسك نفسي وبعدين انا راجل البيت المفروض دي اقل حاجة تعمليها عشان تريحيني قالتلي يا سلام اقل حاجة اومال انت كنت عاوز ايه اكتر من كده قولتلها انتي عارفة ضربتني بدلع وقالتلي انت سافل و مش هاخلص منك النهارده قولتلها هي كده كلمة الحق بتزعل قالتلي ماتعملش كده تاني ويلا روح اوضتك قولتلها موافق بس بشرط قالتلي قول قولتلها انا بقالي كتير مش لاقي مكان اقابل فيه اميرة عشان اقفشلها وابعبصها ف انا هاجيبها هنا يومين ف الاسبوع وانتي موجودة و تكون رشا اختي برة قالتلي هو انت بقالك كتير ماقبلتهاش قولتلها ايوه قالتلي بس كده ماينفعش هاتنجس البيت قولتلها يا ماما يعني انتي عوزة تتعبيني وخلاص انا هاسيبلك البيت وامشي قالتلي خلاص خلاص اهدي هاتها قولتلها ايوه كده و بوستها بسرعة ع شفايفها و سبتها و مشيت .. كلمت اميرة قولتلها وحشتيني قالتلي وانت اكتر يا حبيبي قولتلها بكرة تيجي البيت عندي ماما هاتبقي موجودة ماتقلقيش قالتلي ماشي تاني يوم اول ما رشا راحت المدرسة رنيت ع اميرة تيجي و فعلا متاخرتش و جت واميرة كانت جسمها سمباتيك كده اللي هو رفيع بس بزازها و طيازها مليانيين دخلت عرفتها بماما وماما قامت تعملنا شاي قومت وراها قولتلها ايه رايك بعرف انقي قالتلي حلوة قرصتها في فردة طيزها اليمين و قولتلها بس ماتجيش ربع حلاوتك يا قمر قالتلي احنا قولنا ايه ابعد يلا روح شوف الزفتة بتاعتك قولتلها حاضر انا هاخدها الاوضة قالتلي طاب و الشاي ده قولتلها هاتهولنا ع الاوضة ..روحت ل اميرة قولتلها تعالي الاوضة انا قولت لماما هنذاكر جوة خدتها و دخلت اول ما دخلنا قولتلها وحشتيني اوي و روحت بوستها في شفايفها وفضلت احسس ع ضهرها وطيزها و بزازها والبت ابتدت تسيح ع الاخر دخلت ايدي جوة البنطلون كانت لابسة بنطون قماش وقعدت احسس بايديا الاتنين ع طيازها الناعمة و المهلبية دي و روحت مدخل صباعي في خرم طيزها لقيتها بتضم خرم طيزها ع صباعي كانها بتقولي ماتطلعوش تاني سيبه جوه ..زبي كان وقف جوه الشورت اللي انا كنت لابسه ع اللحم من غير بوكسر روحت مسكت ايد اميرة بوستها و حطتها ع زبي لقتها اتخضت وهاترجع لورا مادتهاش فرصة و مسكت شفايفها اكلتهم بوس وخليتها تحرك ايديها ع زبي و هو لسه ف الشورت في اللحظة دي ماما خبطت اميرة اتاخدت قولتلها متخافيش .. فتحت لماما وانا زبي باين قدامها قالتلي الشاي وبصت ع زبي خدت الشاي و بصتلها وضحكت وقفلت الباب رجعت ل اميرة قالتلي كفاية كده امك برة ماردتش عليها ومسكتها حضنتها وهي بتحاول تتهرب مني لحد مامسكت شفايفها و فضلت ابوس فيها واقفش في بزازها والعبلها في كسها من برة وكان زبي خلاص ع اخره قلعت الشورت و روحت مقعدها قدامي ع ركبها و قولتلها عشان خاطري حطيه في بوقك و مصيه زي المصاصة وابتدت اقرب دماغها ناحية زبي وهي بتدلع و بتتمنع و في الاخر دخلته في بوقها ووفضلت ازق في دماغها وطلعها لحد ما اندمجت وبقت بتمصه و تعضعض في راسه من قدام و بتلعب في بيضاني وانا غمضت عينيا وكنت حاسس ان انا في دنيا تانية فتحت عينيا ببص ع الباب لقيت ماما مواربة الباب وبتتفرج روحت مطلع زبي من بوق اميرة عشان يبان كله قدام ماما وقعدت اضرب بزبي علي وش اميرة بعدين مسكت اميرةقلعتها البلوزة والسنتيانة وفضلت ارضع في بزازها و العب في كسها من جوه البنطلون وفوق الكلوت ولقيت كسها مبلول عرفت ان البت لو دخلته في كسها دلوقتي مش هاتقولي لا قلعتها البنطلون والكلوت وبقت عريانة ملط فضلت الحس في كسها واشفط زنبورها ببوقي لحد ماجابت عسلها في بوقي و كان طعمه جميل قولتلها انتي ارتحتي بس انا لسه قالتلي وهي بتنهج كده وانت ترتاح ازاي قولتلها نامي ع بطنك واديني طيازك الحلوة دي مافيش غيرها هي اللي تريح زوبري قلبتها ع بطنها روحت العب ف طيزها ووشي كان ناحية الباب و ماما كانت لسه واقفة روحت قعدت الحس في طيز اميرة وانا ببص لماما وروحت مبعبص اميرة و عيني في عينين ماما ومطلع زوبري ومسكته وقعدت اضرب ع طياز اميرة ماما لما شافتني مسكت زوبري و بضرب بيه طياز البت و ببصلها اتكسفت ومشيت وانا قومت لبست شورت وطلعت برة الاوضة ناديت ع ماما قولتلها ماعندكيش فازلين قالتلي لا ليه قولتلها ولا حتي زيت شعر قالتلي فيه ادتهوني وقالتلي هاتعمل ايه قولتلها اقفي زي ماكنتي واقفة وانتي تشوفي و سبتها و مشيت دخلت ل اميرة لحست طيزها و خرمها كويس و روحت داهن زبي ودهنت خرمها وقعدت ادخل صباع ف التاني لحد ماسلكت شوية روحت مدخل راس زبي والبت بتعض ف المخده وانا اقولهااستحملي هو اول زوبر بس بعد كده طيزك هاتتعود سبت راسه شوية عشان تتعود عليه وبصيت ورايا لقيت ماما بتتفرج غمزتلها و ضحكت راحت اتكسفت ومشيت ابتديت اكمل ادخله سنه بسنه لحد مادخل كله سبته جوه شوية لحد ماهديت وابتديت اطلعه وادخله تاني بالراحة شوية وماقدرتش استحمل روحت سرعة في النيك في طيزها و جايبهم جوه البت قعدت تقول اح اح بيحرق وانا طلعته ضربتها ع طيزها كاني بقولها تسلملي طيازك والبت فاقت شوية قامت تلبس قالت انا حاسة بوجع مش عارفة هامشي ازاي قولتلها هما يومين وهاترجعي عادية بس الفرق ان خرم طيزك بقي ع مقاس زوبري قالتلي يلا البس عشان توصلني قومت لبست وطلعنا قولت لماما عاوزة حاجة من برة قالتلي سلامتك ياحبيبي ووصلتها ورجعت اخدت دش ودخلت نمت ماحسيتش غير بماما بتصحيني وتقولي مانت كنت نايم مع العروسة قولتلها انتي بتقولي فيها دي كانت ليلة دخلتي امبارح راحت استعبطت عليا وقالتلي البنت بقت مدام ولا ايه قولتلها اه قالت يالهوي احسن تحمل قولتلها انتي بتستعبطي يا نونو مانتي شايفة كل حاجة وعارفة ان دخلت زبي في خرم طيزها بس اتكسفت وقالتلي انت قليل الادب و لفت وادتني ضهرها روحت ضاربها ع طيزها ضربة خفيفة قالتلي بطل بقا حركاتك دي و الفطار جاهز يلا وسابتني وخرجت قومت لقيتها في المطبخ حضنتها و زبي كان واقف لما ضربتها ع طيزها لزقت زبي في طيزها وقرصتها في طيزها وقولتلها ماتزعليش بأة قالتلي خلاص اقعد افطر بقا واحترم نفسك معايا شوية قولتلها حاضر قولتلها هاجيب اميرة تاني النهارده قالتلي انتوا لحقتوا قولتلها لوسبتها فترة طيزها هاترجع زي الاول لازم ندق ع الحديد و هو سخن قالتلي ماشي اما نشوف اخرتها و جبت اميرة ونكتها وجبت في طيزها ٣ مرات وماما كانت بتتفرج علينا .. وفضلت ع الحال بنيك في اميرة يومين او اكتر ف الاسبوع لحد اميرة قالت انها مسافرة مع اهلها اسبوعين تلاتة بالكتير و بصيت لقيت كل موبايلاتها اتقفلت عرفت ان اميرة خلعت و مش جاية تاني .. ماما استغربت اميرة مابتجيش قولتلها سافرت ولقتني طول الوقت ف اوضتي و زعلان دخلت قالتلي انت زعلان ع اميرة قولتلها اه قالتلي البنات كتير شوف واحدة تانية قولتلها هو سهل كده قالتلي اومال هاتفضل زعلان كده ده انا ماحلتيش غيرك قوم فرفش كده ابتسمت وقولتلها ماخدش منك غير كلام بس فعل مافيش قالتلي ايه اللي انا قولته و ماعملتوش قولتلها يعني عاوزاني افرفش وعارفة اللي يريحني و ماترضيش تعمليه قالت يا سلام قولتلها اه قالت ايه اللي يريحك ياسيدي وانا اعملهولك .. نلتقي الجزء التالت

الجزء الثالث

قولتلها احنا صحاب يا ماما صح قالتلي طبعا قولتلها بصراحة من ساعة ما اميرة مشيت وانا مش عارف اريح ده و شاورتلها ع زبي اتكسفت و قالتلي ماتريح نفسك بنفسك في الحمام قولتلها حاولت ومارتحتش قالتلي ازاي قولتلها مش بحس بمتعة بفضل العب فيه وف الاخر مش برتاح و بتعب اكتر بقالي اسبوع ع الحال ده لدرجة اني ابتديت احس بالم في البيضتين انا خايف المشكلة تكبر قالتلي يالهوي احنا لازم نكشف قوم نروح للدكتور قولتلها لا اتكسف قالتلي تتكسف من ايه انت راجل يا ولا يلا قوم قولتلها من غير دكتور انتي ممكن تساعديني قالتلي ازاي قولتلها هاتلبسي القميص اياه قالتلي انهي قولتلها اللي بعبصتك فيه وشها احمر وبعدين هاتيجي معايا الحمام هاتوطي بس و انا هالعب فيه من بعيد لحد مارتاح قالتلي بس ده عيب يا حبيبي مايصحش وانا اتكسف منك قولتلها تتكسفي من ايه مانتي شوفتيني مع اميرة قالتلي دي كانت مرة وبعدين كنت خايفة ع البت منك قولتلها ما دي مرة بس عشان ارتاح انا خايف المشكلة تكبر يا ماما قالتلي بص حاول النهارده تاني وانا متاكده انك هترتاح و قولتلها لو مارتحتش قالتلي حاول بس ونتكلم بالليل و سابتني ومشيت ..انا قومت ضربت عشرة عليها وونزلت قبل مانزل سالتني ايه الاخبار ياحبيبي قولتلها زي ماهي وحسستها ان انا متضايق ونزلت قعدت شوية مع صحابي وجبت برشامة فياجرا وجيت اول مادخلت لقيت اختي ف اوضتها وماما بتجهز العشابس كانت لابسة القميص اللي قولتلها عليه دخلت حضنتها من ورا وحطيت ايدي ع فردة طيزها ولسه هاقرصها لقيتها شالت ايدي وبعدت وقالتلي انا مش عاوزاك تنسي ان امك ولبسي للقميص مش معناه اللي ف دماغك انا بس بحاول اساعدك بس من غير لمس ولا قرص ولا قلة ادب من بتاعتك دي قولتلها خلاص ماتزعليش اللي انتي تقولي عليه هاعمله بس عشان خاطري تعالي معايا الحمام بالقميص ده وانا متاكد هرتاح قالتلي عندي فكرة احسن انت تصورني وتدخل تحاول مع نفسك تاني قولتها الفكرة دي مش هاتنفع طبعا منا بشوف سكس و حريم عريانة ع الموبايل و مابيحصلش حاجة الفكرة في حاجة حقيقة ملموسة قالتلي شوفت بتقولي ملموسة يعني ناوي تلمس قولتلها لا لا لما تبقي حاجة طبيعية تبقي احسن قالتلي نتعشي ولما تنام اختك تعالي اوضتي الحمام بتاعها كبير قولتلها يعني موافقة قالتلي هاعمل ايه لازم اساعدك بس من غير لمس بوستها في شفايفها بوسة سريعة وقولتلها انتي احلي ماما قالتلي بطل بوس الشفايف ده عيب انا امك قولتلها حاضر دخلت استحميت و حلقت شعر زبي واتعشيت وخدت برشامة الفياجرا ودخلتلها الاوضة قالتلي اقفل وراك قفلت بالمفتاح و قالتلي يلا ع الحمام قولتلها ع طول كده قالتلي اومال ايه قولتلها انا كده هانقعد ساعة ف الحمام عشان اجيبهم قالتلي اومال عايز ايه قولتلها عاوز اهيج الاول و ده يوقف شاورت ع زبي و العب فيه شوية هنا و نخش نكمل ف الحمام قالتلي يعني اعمل ايه دلوقتي قولتلها بتعرفي ترقصي قالتلي لا عيب قولتلها يا ماما منا شوفتك بترقصي حلو ساعة فرح خالو ارقصي زي كده قالتلي شكلك غاوي تتعبني قولتلها عشان خاطري بقا يلا و طلعت الموبايل وشغلت موسيقي رقص شرقي وهي ابتدت تتقصع وتتمايل وتهز و كانت فنانة في هز وسطها كانت طيازها بتترج من كتر ماهي طرية و انا زبي وقف وابتديت اقلع لحد ماجيت اقلع البوكسر قالتلي لا كفاية كده عيب قولتلها عشان خاطري سيبيني اقلع والعب فيه شوية هنا قالتلي انا اتكسف انا وافقت ع فكرة الحمام عشان هابقي موطية ومش شايفاك بتعمل ايه ورايا قولتلها يا ماما مانتي شوفتيني مع اميرة يعني مش اول مرة تشوفيه قالتلك قولتلك انا كنت خايفة ع البت وبعدين فيه فرق ف الحالتين قولتلها عشان خاطري بقا انا تعبان قالتلي انا هارقص واديلك ضهري قولتلها ماشي يلا فضلت ترقص وهي مدياني ضهرها وطيزها بتتهز بطريقة مغرية قوية وانا كنت ملط وعمال العب في زبي واتخيل زوبري وهو داخل طالع في طيزها المهلبية دي قالتلي كفاية رقص انا تعبت انا هاسبقك ع الحمام و دخلت الحمام دخلت وراها لقيتها حاطة ايديها ع قعدة الحمام و مدياني طيزها وانا قعدت العب في زبي و كنت عاوز اهجم عليها واقلعها واحطه في كسها و طيزها بس قولت بالعقل واحدة واحدة و هاوصل برضاها احسن من اغتصابها فضلت العب وانا بتخيل اني بفشخ طيزها نيك وكان نفسي احك زبي حتي من برة القميص بس قولت اهدي وكل حاجة في وقتها المهم طولت ف اللعب عشان كنت واخد برشامة هي كل شوية تقولي ها خلصت اقولها لسه استني قالتلي شكل الموضوع خطير فعلا قولتلها عشان ماكنتيش مصدقاني قالتلي يقطعني يا حبيبي قولتلها بعد الشر يا قلبي استني بقا سيبيني اركز بقا بعدين قولتلها ماتهزهزي في طيازك عشان اهيج اكتر ابتدت تهزهز في طيزها وانا قولتلها اه لو تسيبيني كنت فشخت الطيز المهلبية دي نصين بزوبري قالتلي ماتفقناش ع كلام قلة ادب قولتلها الحالة مستعصية يا ماما لازم تساعديني اكتر وانتي كمان تتكلمي يعني تطلعي اهات حتي بس او تقوليلي نيك طيزي اكتر او زوبرك حلو يا حبيبي كمان قالتلي عيب قولتلها عشان خاطري خلينا نحل المشكلة بقا قولتلها انا هسألك وانتي تجاوبي بس يعني اقولك زوبري حلو تقوليلي اه اوي اقولك ادخله في طيزك تقوليلي اه دخله كله وكده يعني يا ماما قالتلي لا مش هاينفع عيب انا طنشت وقعدت امل لعب و اقولها طيازك مربربة اوي هزيها كمان و هي زودت في هزها وانا قولها نفسي الحسها وادخل لساني في خرمها اه اه طيزك حلوة اوي يا ماما خلاص هانت هاجيبهم ساعديني واتاوهي معايا لقيتها ابتدت زودت في هز طيازها وقالت اه اه هاتهم ياحبيبي اه اه كمان وانا سمعت صوتها و هي بتتاوه ولا اجدع شرموطة لقيت زبي انفجر لبن ع طيزها وضهرها وغرقت القميص قولتلها اكيد عرفتي ان انا خلصت طيزك حست بسخونة لبني قالتلي بس بطل سفالة اطلع بقا مش ارتحت سيبني استحمي قولتلها بهزار مانستحمي مع بعض قالتلي يا ولا اطلع بقا عيب كل ده و هي موطية ومش راضية تديني وشها عشان مكسوفة تشوفني عريان ملط سبتها وطلعت وكنت مبسوط اني وصلت معاها للمرحلة دي وان انا قدرت امسك نفسي و حتي مابعبصتهاش عشان اقدر اكسب ثقتها وواحدة واحدة هاعمل اللي انا عايزه .. نكمل الجزء الرابع ..


الجزء الرابع

دخلت نمت وصحيت لقيت ماما في المطبخ
انا : صباح الفل يا قمر
ماما : ناموسيتك كحلي احنا بقينا الضهر
انا : معلش يا ماما اصل انا اول مرة اعرف انام من فترة وانا تعبان ومش بقدر انام كويس
ماما : طيب المهم تكون ارتحت وبقيت كويس
انا : كويس طول منا شايفك يا قمر
ماما : بطل معاكسة بأه عيب كده
انا : بموت في كسوفك ده مافيش بوسة بأه قبل مانزل
ماما : بعينك يلا انزل شوف مصالحك
نزلت قابلت صحابي شوية و ماما رنت عليا قالتلي عاوزاك ..روحت لقيتها لابسة بتقولي تعالي معايا عند خالتك ناهد كلمتني في التليفون و متخانقة مع جوزها وعاوزة تتطلق ..
اوصفلكوا خالتوا هي شبه الهام شاهين بيضة وطيزها كبيرة ومربربة وبزازها كبار مايتشبعش منهم عندها ٣٦ سنة ..مخلفة ولد وحيد اسمه محمد عنده ١٧ سنة بس ولد مؤدب و غلبان و عطول بيذاكر و بس .. المهم روحنا لقينا خالتوا بتعيط وابنها مش موجوده ولا جوزها هديناها و حاولنا نعرف السبب ماقلتش راحت ماما قالتلي سيبنا لوحدنا شوية سبتهم و دخلت اقلب في الكمبيوتر بتاع محمد ..
ماما: مالك يا ناهد ماتحكيلي فيه ايه
خالتو : انا كرهته و عاوزة اتطلق يا نوران مابقتش طايقاه
ماما : الطلاق ده اوحش حاجة كفاية راجل داخل طالع عليكي كده احكيلي عمل ايه
خالتو: عمله اسود و مهبب
ماما: هو بيخونك ؟
خالتو : ده طلع متجوز عليا .. وكان كل شوية يقولي سفرية شغل ..
ماما :يالهوي معقولة يعمل كده
خالتو : شوفتي .. انا لازم اطلق منه
ماما :انتي اتاكدتي ازاي
خالتو: هو اللي قالي عشان كانت مراته بتولد اتصلت بيه طلع جري عليها ..بعدها جه اعترفلي وقالي انه كان نفسه في عيل تاني ..
ماما :يا حبيبتي ياما رجالة اتجوزت علي حريمهم ماتخربيش بيتك
خالتو :مستحيل اعيش معاه مش كفاية مستحملاه ع عيبة .. رضينا بالهم.
ماما :عيبه ازاي يا بت ماله
خالتو : اسكتي اسكتي بلا وكسة .
ماما : هو ماكنش بيكيفك ولا ايه يابت
خالتو : بلا نيلة دي كانت مرة ف الاسبوع وكان بياخد برشام عشان يقعد ربع ساعة و يجيبهم و يسيبني اولع .
ماما : احسن من مافيش
خالتو : مافيش احسن اسكتي
انا لما قعدت اقلب في كمبيوتر الواد محمد لقيت فولدر مخفي قولت اشوف ايه ده دخلت لقيت كذا فولدر فاضيين المهم قلبت لحد ماوصلت لفولدر جوه مليان افلام سكس بس كلها كانت ام وابنها ونيك الطيز كان اكتر .. انا اتصدمت ف الواد ماكنتش اتخيل انه هيجان كده الكارثة لقيت فولدر مسميه ماما دخلت لقيته مصور خالتو وهي نايمة وهي موطية بصراحة انا هيجت ع طيزها من كتر ما هو مصورها ..خدت الصور ع موبايلي و رجعت كل حاجة زي ما كانت و طلعتلهم .. لقيت ماما بتقولي مافيش فايدة قولتلها نجيب جوز خالتي و نقعدهم مع بعض ويتفاهموا خالتوا قالت ماتتعبوش نفسكوا انا عاوزة اتطلق
المهم بعد محاولات مني و من ماما ماعرفناش نقنع خالتي وفعلا اتطلقت واتفقوا ع مصاريف يبعتها كل شهر ..
كنا كل يوم بنزور خالتو ضروري لحد ما حالتها تتحسن .. وانا كنت كل مالاقي محمد مش موجود اروح اشوف الجديد في الصور .. قعدنا اسبوع وانا كل يوم بهيج اكتر من ماما وخالتو الاتنين اجمد من بعض و طيازهم طالعة نازلة في قمصان البيت .. في يوم بعد مازورنا خالتوا وروحنا روحت لماما بالبوكسر و بتاعي منفوخ وباين قولتلها انا مش قادر اكتر من كده انا تعبان اكتر من المرة اللي فاتت
ماما : طيب ماتريح نفسك بقا
انا : يعني لو قادر اريح نفسي هاجيلك ليه
ماما : من غير رقص انا هاوطيلك في الحمام وانت اتعامل
انا : طيب بس كده هنتاخر
ماما : نتاخر عادي بس انا ماليش مزاج ارقص يلا
ان ادخل استناني جوه في الحمام لحد مالبسلك القميص اللي بيعجبك
انا :ماتلبسيلي قميص ع زوقك المرادي ويهيجني اكتر عشان مناخدش وقت
ماما : طيب هاشوف
دخلت الحمام وقلعت البوكسر وزبي واقف مستنيها اول مافتحت الباب لقيت زبي واقف في وشها
ماما :يا سافل مش تستني لما ادخل واوطي وبعد كده تقلع
انا : مانتي شوفتيه يعني هو اول مرة وبعدين احنا صحاب المفروض تبطلي الكسوف ده بأة
ماما :طيب يلا
وطت وكانت لا بسة قميص قصير احمر نار عليها كنت شايف كسها و هو قابب في الكلوت
انا : انتي اخدتيني في دوكة ونسيتيني اقولك انا القميص ده نار عليكي .. كنت واثق في زوقك
ماما : يلا اخلص طيب
قعدت العب في زوبري شوية عشر دقايق لقيتها بتقولي ها قربت ؟ قولتلها لسه بدري قولتلها ينفع احط ايدي ع طيازك عشان اهيج اسرع لقيتها بتقولي لا اوعي قولتلها عشان خاطري خلينا نخلص قبل ما رشا اختي ترجع من الدرس
ماما : طيب بس ماتتماداش المس بس
وانا ماصدقت روحت حطيت ايدي ع طيازها واقفش فيها وهي طرية وسخنة اوي وانا بقفش فيها روحت رفعت القميص لحد فوق طيزها وابتديت اقفش ع اللحم والكلوت وانا اقولها طيازك حلوة اوي ياماما نفسي ادخلي زوبري ل اخره في خرمها عشان يفلقها نصين وهي ساكتة عشان خلاص اتعودت من المرة اللي فاتت ع الكلام ده .. وانا كل ده بقفش في طيازها قولتلها يا ماما انا هاحك زوبري فوق طيزك من ع الكلوت عشان اجيب قالتلي وهي بتنهج لا انت هاتودينا ف داهية قولتلها عشان خاطري ده مش هاكمل دقيقة وهاجيبهم قالتلي طيب اتنيل خلص بسرعة انا تعبت
وانا روحت لازق زبي علي طيازها من فوق الكلوت وعمال احك فيها واقولها طيازك سخنة اوي خدي زبي خدي اهو خليه يطفي نار طيزك وايديا بتقفش في طيزها روحت نزلت بايدي ع كسها لقيت الكلوت مبلول قعدت العب من فوق الكلوت وزبي بيدعك في طيزها وايدي ع فردة طيزها ببص لقيتها اتنهدت وعرفت انها جابتهم وانا كنت ع اخري مسكتها من وسطها بايديا الاتنين ونزلت تخبيط في طيزها قولتلها ساعديني زي المرة اللي فاتت واتاوهي وقوليلي هاتهم لقيتها استجابت وقالتلي اه اه هاتهم ياحبيبي ريح طيزي بلبنك اه اه يلا يا حبيبي طيزي مستنية لبنك يطفيها وانا زوبري اول ماسمع شوية الشرمطة دول جاب لبنه وغرقت كلوتها وضهرها وروحت لسعتها ع طيازها قمين كل فردة قلم و سبتها و طلعت وهي كانت مش قادرة توقف وكلوتها كان غرقان .. نكمل الجزء الخامس


الجزء الخامس

نمت وصحيت ع صوت ماما بتقولي قوم يلا عشان نروح عند خالتك نقعد معاها شوية قولتلها حاضر قومت استحميت وقعدنا نفطر مع بعض
انا : انتي قمر قوي كده ليه النهارده
ماما : بطل بكش واحترم نفسك
انا: قدام حلاوتك دي مابقدرش
ماما :كل طيب خلينا نمشي
انا : انا اكلت يلا بينا
ماما مسكت الاطباق ورايحة بيهم ع المطبخ فالقميص دخل بين فلقات طيازها الطرية فقولتلها اقفي ثانية يا ماما هي تفتكر اني هاديها حاجة قالتلي ايه قربت منها قلتلها فيه حاجة ع القميص من ورا فهي بتقول ايه وهي بتحاول تبص ع ضهرها وماسكة الاطباق وانا نزلت بوشي عند طيازها وروحت حاطط ايديا ع طيازها المهلبية دي روحت بايديا الشمال ماسكها من بطنها وبايديا اليمين اديتها بعبوص حسيت اني دخلت القميص كله في خرم طيزها وهي شهقت اول ماصباعي دخل خرمها وحاولت تمشي بس انا كنت بزقها بايديا الشمال لورا خلصت البعبوص وروحت ضربها ع طيزها قولتلها اجمل طيز شوفتها في حياتي تسلميلي هي قالتلي انت سافل وقليل الادب ومش هاينفع الكلام ده انا هاسيب البيت وامشي اقعد مع خالتك ووشها اتقلب وحطيت الاطباق ودخلت لبست وانا طول الوقت بقولها خلاص ماتزعليش مش هاعمل كده تاني بس هي كانت قافلة ع نفسها وبتلبس جوه وتقول انا غلطانة اني سمعت كلامك من الاول وسيبتك تعمل اللي انت عايزه حقك تشوفني شرموطة قولتلها مش كده يا ماما بس انا شاب وتعبان وانتي حلوة اوي قالتلي ماينفعش قولتلها خلاص ماشي بس ماتزعليش لقيتها طلعت وهاتنزل لوحدها قولتلها رايحة فين ماردتش عليا نزلت وراها وطول الطريق ساكتين عشان الناس والشارع اول ماوصلنا
خالتو : ازيك يا نوران ازيك يا شادي
انا : ازيك انتي يا خالتو
ماما وشها مقلوب : كويسة انتي عاملة ايه
خالتو : مالك حد مزعلك اوعي يكون شادي مغلبك ..اوعي تكون مغلبها يا واد انت
انا : ماقدرش دي حبيبتي
ماما: مافيش
خالتو : لا فيه تعالي معايا ..وانت يا شادي الاوضة بتاعة محمد عندك لو عاوز تلعب ع الكمبيوتر..
خالتو سحبت ماما وماما بصتلي من تحت لتحت كده وانا روحت ع اوضة محمد
خالتو : مالك يابت فيكي ايه
ماما : ماليش بس اديكي شايفة حظنا الهباب في الجواز بقينا مطلقات
خالتو : قطع الجواز وسنينه ده مافيش حاجة حلوة غير الواد محمد
ماما بتغمزلها : يعني الحاجات اللي جابت محمد وحشة
خالتو: كانت حلوة بس الفترة الاخيرة حسيت ان انا مش متجوزة محسوب عليا راجل وخلاص
ماما : ياختي كفاية بتشوفي زب وبيريح كسك مرة حتي ف الاسبوع
خالتو : ماكنش بيريحني ده بيولعني ويسيبني وينام اسكتي بلا وكسة
ماما : شكلك مولعة خالص
خالتو: اسكتي ده انا فيه نار قايدة في كسي مابتطفيش ده حتي الراجل لما مشي سابلي ابنه بيولعني اكتر منه
ماما ( مصدومة ) : ابنه مين
خالتو : الواد محمد
ماما : بيولعك ازاي ده حتي محمد مؤدب
خالتو : ما هو مؤدب بس شكل جسمي عاجبه قوي ياختي
ماما : عرفتي ازاي احكيلي عمل ايه
خالتو : بلاحظ انه بيبص ع طيزي ف الرايحة والجاية وبتاعه طول الوقت منفوخ تحت البوكسر وبأة بيقف ورايا ويحط زبه ع طيزي و هو منفوخ ومرة ضربني ع طيزي بحجة ان فيه حشرة كانت هاتقرصني لما قولتله هي فين قالي خلاص مشيت
ماما: محمد يطلع منه كل ده وانتي رد فعلك ايه
خالتو : بصراحة في البداية استغربت وبعد كده بحثت عن النت عن هل الابن ممكن يثار من امه لقيت بلاوي اسكتي العيال هيجانه تلاقي ابنك بيضرب عشرات ع طيازك كل يوم وانتي حلوة ومقلوظة وطيازك قابة كده وانت ماتعرفيش
ماما ( وهي عاملة مستغربة ) : معقولة فيه كده
خالتو : واكتر من كده وبيني بينك انا لما تخيلت ابني راكب فوقي حسيت بمتعة واحيانا بقول لنفسي ما جحا اولي بلحم طوره
ماما : انتي بتقولي ايه ده غلط وحرام
خالتو : منا ممكن اقع مع واحد غريب انا مش هاقدر استحمل اكتر من كده بعدين مانتي متطلقة وتلاقي كسك مولع زييا هو انا اللي هاحكيلك
وهي بتقولها حطت ايدها ع كس ماما
ماما : اه بس يابت انا ع اخري
خالتو قامت قفلت الباب بالمفتاح وقربت من ماما
ماما : انتي عاوزة ايه يا مجنونة انتي
خالتوا ابتدت تقلع ماما العباية السودة اللي هي جاية بيها
خالتو : هاريحلك كسك شكلك تعبانة اوي
ماما (و هي بتحاول تمسك العباية ) : بس عيب بقا اعقلي
خالتو راحت مسكت شفايف ماما بوسة وايديها بتقفش في بزاز ماما وشوية ونزلت ع كسها من فوق العباية دعك وع طيازها تقفيش وضرب خفيف
ماما ساحت وقالتلها كفاية الواد برة قالتلها انا سمعت الباب بيخبط ابنك مش من بدري وراحت خالتوا اصرت تقلعها العباية وماما بتتمنع لحد ماقلعتها وبقيت بالكلوت والسنتيانة خالتوا قامت قلعت هدومها كلها وقعدت تقفش في بزازها وتلعب في كسها وتقول لماما هاتي ايدك العبيلي هنا نار يابت وقربت من ماما وراحت حدفاها ع السرير ونامت فوقيها وابتدت تبوس في ماما وتقفش في بزازها شوية وبعدين تروح تلعب في كسها شوية وراحت خالتو قلعت ماما السنتيانة والكلوت وبقت ماما ملط ونزلت خالتو ع بزاز ماما ترضع فيهم وايدها ع كس ماما بتلعب فيه وماما تحتها بتتاوه وحاطة ايديها ع راس خالتو وهي بترضع منها وخالتو نزلت ع كس ماما لحس وشفط في زنبورها وماما بتقولها اه كمان كسي مولع يابت اه اه وخالتو دخلت صباعها في كس ماما وابتديت تنيك فيها بصباعها وماما مافيش في بوقها غير كمان كمان اه يا كسي اه لحد ماجابتهم ع وش خالتو خالتو قالتلها دوري انا بقا قومي وريني شطارتك ونامت خالتو ع ضهرها وماما قامت بدات تبوس خالتو وتقفشلها وتلعب في كس خالتو بعدين خالتو قالتلها هاتي كسك الحسهولك وانتي بتلحسي كسي وعملوا وضع69 وماما بتلحس كس خالتو وبتنيك فيه بصباعها وخالتو بتلحس كس ماما وعملين يتاوهوا لحد مكل واحدة جابت ع وش التانية وناموا وهما بينهجوا ع السرير وخالتوا بتقولها ارتحتي
ماما : اه كنت تعبانة اوي
خالتو : وانا كمان الواد كان مخليني مولعة خالص
ماما : ناوية تعملي ايه مع الواد
خالتو :بصراحة مش عارفة بس ماخبيش عليكي انا بحس بمتعة لما بفكر ان الواد بينيكني ده انا بقيت بلبسله قمصان نوم وهو بقي طول الوقت مش لابس غير البوكسر وبتاعه منفوخ جواه وبيحكه في طيزي مع اقرب فرصة وبقيت بسيبله كلوتاتي وسنتيالاتي جوه الحمام
ماما :انتي شكلك قررتي تشجعي الواد وبتتشرمطي ده قريب الواد هايفشخلك كسك ده
خالتو : ياختي ياريت مش احسن من الغريب
ماما : شكلك اتجننتي الشهوة جننتك انتي وابنك
خالتو :طيب هو شادي ابنك محاولش كده ولا كده بس بصراحة انا بشوف الواد عينه مش بتتشال من ع طيازي انا وانتي ف الرايحة والجاية
ماما :حاول بس انا مش بتشرمط عليه زيك بس الواد سافل ووقح ده انا حتي لسه متخانقة معاه عشان الكلب بعبصني فاكرني شرموطة
خالتو : بعبصك ازاي .. ده الواد حيحان ع الاخر يا بختك بجراءته
ماما : كنت ماشية ف الصالة مودية اطباق الاكل وقفني وقالي في حاجة ف القميص ونزل عند طيازي ودخل صباعه حسيته بيخرمني وبعد مطلع صباعه ضربني ع طيزي وبيقولي تسلميلي
خالتو :يا بختك بصراحة حسيتي بمتعة ولا لا
ماما : بصراحة انا كنت هاسيب نفسي خالص وعشان كده زعلت معاه عشان مايكررش الحاجات دي عشان هاجي في مرة ومش هاقدر امسك نفسي
خالتو :قالتلها ياريت محمد يتشجع كده ده انا من اول بعبوص هاقلعله ملط وهاقوله انا خدامة زوبرك
ماما : ابعتهولك الواد تعبان و زبه هايعجبك
خالتو: اوبا انتي شوفتي زوبره فين
ماما حكتلها ع كل حاجة
خالتو :يخرب بيتك انتي قدرتي تمسكي نفسك وهو بيحك في طيزك بزوبره وبيجيب لبنه ع طيازك .. وبتقولي عليا شرموطة ده انتي لبوة
ماما: بس يابت كنت بساعد الواد
خالتو : ناوية تعملي ايه
ماما : مش عارفة بس انا خايفة اضعف في مرة وابص الاقيني تحت زبه بتلوي.. انتي ناوية ع ايه مع ابنك
خالتو : انا ناوية اولعه لحد مايريح كسي من النار اللي فيه
ماما :انتي شرموطة قوي .. طيب انا هاعمل زعلانة ومش عاوزة اروح لما اشوف هايعمل ايه
نرجع ليا انا لما سبت ماما وخالتو روحت ع كمبيوتر الواد اشوف الصور الجديدة لقيت خالتو لابسة قمصان نوم هيجت وانا كنت مولع من البعبوص اللي لسه رازعه لماما قومت ضربت عشرة ع طياز مماما وخالتو وسبتهم ونزلت قعدت شوية مع صحابي ورجعت لقيتهم مستحميين وبيعملوا اكل بقولها يلا يا ماما عشان اتاخرنا ع اختي تلاقيها رجعت وف البيت لوحدها قالتلي انا قاعدة هنا يومين تلاتة قولتلها يا ماما خلاص بأة مش هاعمل كده تاني وادي راسك ابوسها يلا قبل ما خالتو تدخل تسالنا ايه الحوار قالتلي خلاص بس اوعي تعمل كده تاني وتشوف واحدة تريحك بعيد عني ضحكت وقولتلها حاضر استنينا محمد وقعدنا اتعشينا ولقيت خالتو نظراتها متغيرة من ناحيتي وكمان نظرات ماما متغيرة من ناحية محمد خدت ماما ومشيت وخالتو قالتلي خلي بالك من مامتك يا واد دي ملهاش غيرك ماتتعبهاش وريحها ده انت راجل البيت وبتبص لماما من تحت لتحت قولتلها في عينيا يا خالتو هو انا عندي اغلي منها .. نكمل الجزء السادس

الجزء السادس

رجعنا البيت انا وماما واول ماوصلنا قالتلي اياك تعمل اي حركة من اللي في دماغك عيب ياواد مايصحش ده ابوك ماعملش اللي انت عملته قولتلها انا عملت ايه قالتلي انت عارف قولتلها هو عمل الاحسن ياريتني كنت مكانه ليلة واحدة وغمزتلها قالتلي مافيش فايدة فيك قولتلها يا ماما مانتي عارفة ان بحالتنا دي عمري ماهتجوز احنا يدوبك عايشين ع المصاريف والورث بتاعك اللي قرب يخلص يعني انا عشان اتجوز معايا ييجي ١٠سنين حرام افضل تعبان كده ع الاقل ساعديني اريح نفسي .. ماما حست بضيق وقالتلي يا حبيبي ماتقولش كده يمكن تشتغل شغل احسن وتكون نفسك وتتجوز بسرعة وبعدين انا مامتك ماينفعش قولتلها يعني يا ماما مش فيه ظروف تخلي اللي ماينفعش ينفع تخيلي لو العالم كله اختفى ومافيش غيري انا وانتي مش ساعتها كان هايبقى واجب علينا ان احنا نخلف عشان الحياة تستمر ونتكاثر قالتلي ايوه بس احنا مش في الحالة اللي انت بتقول عليها فيه مليون بنت قولتلها بس مش هاقدر اتجوز عشان ظروفي يعني يرضيكي افضل تعبان كده قالتلي يا حبيبي اصبر بقا وبلاش كلامك ده قولتلها انتي قاسية ومش بتحسي حتى انك تساعديني في الحمام مش راضية دي جارتنا حنان ابنها لسه في ٣ اعدادي وبيركبها ليل نهار عشان ماتزعلوش ويعرف يركز في مذاكرته .. قالتلي عيب انت بتقول ايه قولتلها اللي سمعتيه قالتلي وانت عرفت ازاي قولتلها انا عرفت وخلاص هو انتي فاكرة ان ماحدش بيعمل كده ادخلي عن النت وشوفي يعني حنان بتدلع ابنها مع انه وحداني ووارث من ابوه واول ماهيتخرج هايتجوز وانتي مستكترة اللمسة .. قالتلي بس دي ست محترمة اوي قولتلها ماهو عشان شبعانة في البيت قالتلي مش مصدقاك قولتلها براحتك انا معايا الدليل بس مش هاوريهولك قالتلي انسى الكلام الخايب ده و روح اوضتك نام واياك واي حركة من حركاتك قولتلها ماشي مافيش فايدة ..و رزعت باب اوضتها وانا خارج وسيبتها .. ماما قعدت تسترجع كلام حنان وهي بتقولها ابنك موجود لما يجيبوا سيرة الجنس وهي كانت بتفتكر انها بتهزر وقعدت تقول الواد عرف ازاي اكيد بيقول اي كلام مش معقول يعني ..وافتكرت لما كنت بروح العب مع الواد ابن حنان بلايستيشن ف الاجازات .. صحينا الصبح كنت مكشر وزعلان فطرت روحت الجامعة وروحت عند خالتو وشوفت الصور الجديدة لقيت خالتو ابنها مصورها بقمصان نوم وتقريبا هي مابتلبسش غير قمصان نوم للواد بس الواد لخمة المهم روحت اتعشيت ودخلت اوضتي ومارضيتش اقعد مع ماما وكنت شغلت سكس وبتاعي واقف اوي ولقيتها خبطت قولتلها ثواني وقومت فتحت وكان بتاعي واقف الشورت وباين وهي اول ماشافته وشها احمر وقالتلي بتعمل ايه يا ولا قولتلها حتى دي مش عاوزاني اريح نفسي كمان قالتلي اهدا قولتلها هديت عاوزة ايه قالتلي مش هاتدخلني قولتلها لما اخلص قالتلي هو انت بتعرف تخلص من غير مساعدتي دخلني وهساعدك قولتلها لبسك كده مايساعدنيش انتي بتضحكي عليا روحي غيري وتعالي قالتلي طيب تعالى اوضتي احسن قولتلها روحي وانا جاي وراكي اول مالفت حطيت ايدي ع طيزها وفعصتها وقولتلها وحشاني اوي وهي فطت لقدام وطلعت ع اوضتها شوية وروحتلها لقيتها متجهزة على سنجة ١٠ ولا كانها عروسة في ليلة الدخلة ولقيتها لابسة قميص نوم اسود قصير يدوبك مغطي طيزها كان قميص شبكة بطنها باين وضهرها والكلوت الفتلة اللي كانت لابساه بجد كانت تهبل انا اول مادخلت اسبهليت وروحت قالع ملط لقيتها جريت بعيد وبتقولي اهدى يا حبيبي قولتلها انتي شايفة تعبان ازاي شاورتلها على زبي وهي عينيها كانت بتاكله قالتلي انا هساعدك بس قولتلها غيرتي كلامك يعني قالتلي ماهو بشروط قولتلها قابل اي شرط قالتلي الموضوع هايكون منظم يوم اه ويوم لا ومرة واحدة بس في اليوم وممنوع اي تحرشات باقي اليوم قالتلي ممنوع تتمادى وتدخله فيا قولتلها اومال هاعمل ايه قالتلي زي ماكنا بنعمل في الحمام من فوق اللبس لحد ماترتاح قولتلها موافق يلا وابقي اديني التعليمات واحنا شغالين قولتلها يكون البوس من البوق مسموح قالتلي ماشي وروحت مسكت شفايفها اكلتها وقاعد بقفش في طيازها المهلبية وارزع بكف ايدي ع فردة طيزها ومسكت ايدها حطيتها ع زبي اللي واقف في بطنها وهي فضلت تشيل ايدها وانا ارجعها وحركتلها ايدها ع زبي برة ولجوة كانها بتضربلي عشرة بس كانت حنينة وبطيئة ع زوبري وانا كل ده بقفش في طيازها وبزازها وروحت مسكت الفتلة بتاعة الكلوت وجبتها ع الجنب وروحت مدخل صباعي لاخره في خرم طيزها شهقت وشالت ايدها من ع زبي وعاوزة تزوقني بس انا مكلبشها وماسك شفايفها ورازع صباعي في طيزها سبت شفايفها لقيتها بتقولي شيل صباعك عشان خاطري مش قادرة اقولها اصبري شوية وروحت دخلت ايدي تحت الكلوت لقيتها كسها غرقان قعدت الع فيه وصباعي لسه جوه طيزها ماكملتش دقيقتين لقيتها اتنفضت وكسها جاب ميته شيلت صباعي وايدي لقيتها مش قادرة تاخد نفسها وقعدت على السرير وانا نمت جنبها خدي نفسك براحتك قالتلي روحي كنت حاسة انها بتتسحب مني وصباعك جوه كنت هاموت في ايدك قولتلها اومال لو دخلت ده ل اخره (و شاورتلها زوبري اللي كان ع اخره من حلاوة البعبوص اللي رزعتهولها) بدل صباعي كنتي عملتي ايه قالتلي يالهوي لا ماينفعش ده انا كنت موت فيها قولتلها بعد الشر عنك بس انا لسه مارتحتش ع فكرة قالتلي اقوم اوطيلك وانت ريح نفسك قولتلها لا انا عاوز حاجة تانية واحنا ع السرير اهوقالتلي قولتلها امسكي زوبري واضربيلي انتي عشرة ومسكت ايدها حطيتها ع زوبري وابتديت احركهالها رايح جاي وكل شوية اقولها اسرع كمان وهي تسرع وانا كنت نايم ع ضهري ومغمض عينيا وفي دنيا تانية لحد مالباب خبط لقيتها اتفصلت وشالت ايدها وقالت مين اختي قالتلها انا ياماما قالتلها عاوزة حاجة ياحبيبتي قالتلها مافيش حاجة للسخونة قالتلها انتي تعبانة قالتلها اه شوية حاسة اني هاسخن قالتلها طيب روحي وهاجي اديكي لبوسة واختي مشيت ولقيتها هاتقوم قلتلها رايحة فين قالتلي هادي البت اللبوسة واجيلك ده انتي هاتقعدي جنبها تعاي كملي احنا مش هانكمل ٥ دقايق قالتلي بسرعة يالا فضلت تدعك في زوبري وماجبش قولتلها عاوزاني اجيب بسرعة خلينا نخلص قالتلي اه قولتلها حطيه في بوقك ومسكت دماغها وقربتها ناحية زوبري لقيتها بتقولي لا هاقرف قولتلها حطيه مرة وهايعجبك وهايبقى الايس كريم المفضل بتاعك جربي قالتلي ده انا ماعملتهاش مع ابوك قولتلها جربي يلا مافيش وقت قالتلي عشان خاطر مستعجلة بس هات ومسكته دلكته وقربت بوشها منه وطلعت لسانها الاول ولحست راسه قالتلي ده طعمه غريب بس مش مقرف وراحت مدخلة راس زوبري في بقها وانا روحت في دنيا تانية مش مصدق شفايفها الناعمة علي راس زبي حاجة تانية وفضلت تمص في راسه لما راس زوبري حمرت قولتلها ماتخلي باقي زوبري يزور بوقك بقا قالتلي ده كبير اوي قولتلها يلا اتاخرنا وزقيت دماغها سنة بسنة وفضلت تمص شوية وانا دوست ع دماغها لحد مادخته كله ووصل لزورها سبته شوية وروحت شيلت ايدي لقيتها كحت زعينيها رغرغرت ضربتني ضربة خفيفة وقالتلي كنت هاتخنقني قولتلها كان لازم احس بزوبري كله جوه بوقك ويلا كملي مص بسرعة ولعب عشان اجيبهم قالتلي ماشي يلا وفضلت تمص وتشفط في زوبري واول ماحسيت اني هاجيبهم مسكتها من دماغها وحركتها اسرع وهوب روحت جبت لبني كله في بوقها ودوست ع دماغها لحد ماوصلت لبني لزورها قولتلها ابلعيه كله وخلصت وطلعته كحت تاني بس كانت بلعت كل لبني قعدت ع السرير خدت نفسها ولقيتها قامت دخلت الحمام غسلت بوقها اللي لبني كان سايل منه ولبست وراحت ل اختي قولتلها شكرا يا احلى ماما وانا سبتها ونمت صحتني الضهر بتقول قوم احنا بقينا الضهر قولتلها معلش كنت نايم مع احلى ست في الكون وكانت مدلعاني اوي امبارح ياريت تفضل ع كده بقا قالتلي طول مابتنفذ شروطها هاتدلعك اكتر واكتر قولتلها وانا تحت امرها وغمزتلها بضحكة لقيتها ابتسمت وقالتلي افطر وشوف جامعتك قولتلها البت عملت ايه قالتلي كويسة قولتلها طاب كويس نزلت وانا بفكر هو ايه اللي غير ماما كده هي حكاية حنان اثرت فيها كده ولا خالتو اقنعتها ولا ايه .. قولت لازم اعرف خالتو وصلت لحد فين ومحمد لو كان وصلها عمره ماهيصورها وهو بينيكها روحت عند خالتو مالقيتش صور جديدة الاسبوع ده استغربت قعدت شوية مع خالتو لقيتها وشها مورد عروسة جديدة قولتلها انتي اتجوزتي من ورانا ولا ايه يا خالتو لقيت وشها احمر وحمد ابتسم ابتسامة خفيفة وقالتلي اشمعنا اصل وشك مورد كده كانك عروسك جديدة قالتلي قطع الجواز وسنينه ده انا وشي مورد عشان اتطلقت وضحكت قعدنا اكلنا وقومت روحت وانا عندي فضول اعرف التطورات بينهم دورت ع النت ع كاميرات صغيرة للتجسس وودفعت كل الفلوس اللي معايا فيها وكانت ينفع افتح من الموبايل اشوف اللي بيحصل جبتها وروحت عند خالتو ماكنش محمد موجود وخالتو كانت ف المطبخ بتعمل اكل وبتغني وبتعمل اكل كله فوسفور دخلت نقيت افضل مكان يكون كاشف السرير وحطيتها فيه وعدى اليوم روحت قولت لماما ميعادنا النهارده ابتسمت قالتلي خش استحمى لحد ماحضرلك العشا دخلت استحميت واتعشينا وغمزت لماما لقيتها بتشاور بتقولي اهدى وبتشاور ع اختي سبتهم وقومت روحت اوضتي شغلت الكاميرا ع الموبايل لقيت الواد محمد قالع ملط بيلعب في زبه وخالتو بترقصله بقميص نوم اول ماشوفت المنظر بتاعي بقا حديد وخالتوا خلصت وراحت ع زب الواد مص والواد سحب قميص النوم قلعهولها وقلعها السنتيانة وهي بتمصله وقعها الكلوت وخبطتخا ع طيازها وبعد كد٧ حط صباعه جوه طيزها وهي شغالة مصشوية ولقيت خالتو قلعت الكلوت وبقيت ملط وركبت ع ابنها ومسكتها زوبر الواد دخلته في كسها وفضلت تتنطط ع زب ابنها شوية وفقلست في وضع الكلب والواد قام يرزع في كسها شوية ولقيته جابهم ونام قفلت الموبايل وندهت ع ماما كنت ع اخري دخلت قالتلي البت لسه بره قولتلها ادخلي واقفلي الباب دخلت وقفلت بالمفتاح كانت لابسة قميص بيتي واسع قولتلها اقلعي القميص المهلهل قلعت لقيتها لابسة القميص القطن ده قومتلها بقا قولتلها انا بحبك اوي يا احلي ست في الدنيا ومسكت شفايفها اكل وايديا ع طيازها تقفيش وبعبصة وروحت مقلعها القميص ده كمان وبقيت بالسنتيانة والكلوت ونزلتها ع ركبها عشان تمص لقيتها فهمت ونزلت تمص وكان فنانة المرادي حتى بيضاني كانت بتمصهم وهي بتمص فكيتلها السنتيان وبزازها ادلدت وهي بتمص فضلت تمص لحد ماجبتهم في بوقها ونمت .. نكمل الجزء الجديد..


الجزء السابع

قعدت افكر هي ازاي ماما بقت سهلة وبتمص كده هو ايه اللي حصل والواد محمد وصل ل امه ازاي .. وقولت لازم اوصل لماما وارزعه في كسها وطيزها وبعدها ماما هاتجيبلي الشرموطة خالتو .. قولت لما اقوم اتحرش بماما واسألها واشوف ايه اللي غيرها قومت استحميت وطلعت بالبوكسر بس روحت ع المطبخ لقيت ماما لابسة قميص ضيق اوي ع طيزها و مبينها اوي روحت وقفت وراها ولزقت زبي ع طيزها ولفيت ايديا ع بزازها
انا :صباح الفل على احلى واجمل ست في الكون
ماما : قول مساء بقا احنا بقينا الضهر
انا حطيت ايديا ع فردة طيزها وقفشتها وبقولها هي مالها حلوة اوي النهاردة كده ليه قالتلي شيل ايدك ماحنا قولنا هاننظم الموضوع شيلت ايدي
انا : لازم تقتنعي يا ماما ان احنا مالناش غير بعض وستر وغطا ع بعض وبعدين اللي انا عايزه ناس كتيرة بتعمله بس عمرك ماهي تعرفي عشان الاتنين بيخافوا ع بعض وماحدش بيفضح التاني
ماما:وانت عرفت منين طالما الموضوع سر كده
انا : في حالات شوفتها بعيني و النت الناس بتفضفض جوه عشان ماحدش بيبقى عارف حد
ماما : شوفت مين بعينك .. حنان ؟
انا : هاحكيلك بس توعديني ان لو وريتك وطلعت مش بكدب تعملي اللي انا عاوزه
ماما : هاتوريني ازاي يعني
انا: مالكيش دعوة بقا موافقة
ماما : موافقة عشان انت مش هاتعرف توريني حاجة .. بس بشرط برضو طلبك لازم يكون حاجة معقولة مش اللي ف دماغك
انا : لازم تعقدي الموضوع يا ماما
ماما : انت ناوي تتطلب ايه يا واد
انا : انتي عارفة
ماما : قالتلي لا طبعا
انا : اومال انا هاتعب وفي الاخر هتكافئيني ازاي
ماما : سيبني اكافئك بمعرفتي
انا : لا اللي اوله شرط اخره نور
ماما : قالتلي اشرط حاجة غير اللي في دماغك
انا : انا كنت هاقولك ان الشرط اني ادخل ده في طيزك كله لاخره واسيبه ٥ دقايق ع الوضع ماتتحركيش واطلعه اضرب عشرة واجيب لبني ع طيازك
ماما :عاوز تفلقني نصين يا قليل الادب .. لا مش موافقة
انا : خلاص نخلي المكافأة انك تمصيلي وانتي عريانة ملط واجيبهم ع طيازك من بره
ماما : انا ملاحظة انك بتجر رجلي واحدة واحدة ع اللي في دماغك
انا : لما هاوريكي هاتعرفي ان انتي حرماني وظلماني وظالمة نفسك وجمالك .. بصي انا هاحكيلك وهاخليكي تشوفي بعينيكي حالتين ومن غير شروط
ماما : الميه تكدب الغطاس
انا :مش هاتريحي ده ولا هانزل كده
ماما :هو ده ع طول واقف كده منا لسه مريحاه بالليل
انا : انزلي ده مش بياخد في ايدك غلوة
ماما : لما اشوف اخرتها معاك ومعاه
انا : اخرتها فل ماتقلقيش
نزلت البوكسر وبتاعي كان شادد اوي من الكلام وطيزها اللي كانت خابطة فيه وهي نزلت مسكته تدلك فيه وقالتلي هو ماله شادد كده ليه قولتلها من سخونة طيزك المهلبية امتى بقا تخلي زوبري يزورها من جوه بقا ومسكت دماغها ودخلت زوبري في بوقها وثبتلها دماغها بايدي وفضلت ادخل واطلع زوبري في بوقها كاني بنيكها و روحت سبتها هي تمص براحتها بعدها وحسيتها مستمتعة اوي وبتستتطعم فيه وكانه وحشها من بالليل قولتلها عاجبك طعمه وطلعته من بوقها وقالتلي هو طعمه حلو بصراحة كنت افكره هايبقى مقرف قولتلها دايما تفكيرك غلط اسمعي كلامي مش هاتندمي قالتلي لا كفاية اني وافقتك ان احنا ننوصل للوضع ده ماتبقاش طماع ماتنساش اني مامتك وبساعدك عشان صعبت عليا عشان هتتاخر في الجواز بس قولتلها انتي احلي ماما بس اه لو تسمعي كلامي قالتلي خلينا كده حلو قولتلها طيب ينفع احكه ع طيازك من بره اللبس واقفش في طيازك لحد ماجبهم قالتلي لما توريني بعينيا الحالات اللي انت قولت عليها هاخليك تعمل كده قولتلها لا لو وريتك يبقي اعمل كده وانتي ملط ومش هادخله ولا حاجة هايبقى تقفيش وضرب ع اللحم بس دلوقتي سيبيني اعمل كده من برة اللبس قالتلي بس توعدني انك تبطل تتحرش بيا والموضوع يكون باتفاق بعد كده قولتلها موافق اطلعي بقا ع اوضة نومك البسي قميص خفيف واسع ع اللحم قالتلي اما اشوف اخرتها معاك راحت اوضتها وبعد شوية خبطت قالتلي ادخل دخلت لقيتها متغطية ونايمة ع بطنها قولتلها انا عاوزك ع الواقف الاول وهاتبص تلاقي نفسك ع السرير قومي يلا وشيلت الغطا كان لابسة قميص خفيف اوي فعلا لدرجة ان لحمها باين منه ومسكت ايدها ووقفتهااول ماوقفت بوستها من بوقها وابتديت اقفش في بزازها كانت سخنة نار القميص كانه مش موجود وحاسس بطراوة وسخونة بزازها وكانت حلوة بشكل مش طبيعي وقلعت البوكسر وزوبري حطيته ع بطنها بالطول و سبته يحس بسخونتها وطراوتها وبعد كده روحت ع ع طيازها وكانت حاجة تانية كانت طرية وسخنة نار فضلت اقفشلها في طيزها وكل ده وانا ببوسها من بوقها لفيتها وخليت وشها للحيط و زنقتها في الحيط وحطيت زوبري بالطول ع فردة طيزها اليمين وفضلت احكه وادوس ع فردتها عشان احس بطراوتها وسخونتها وفضلت احكه في الفردة اليمين وشوية ونقلت ع الفردة الشمال كل ده وانا حاسس انها خلاص مش قادرة توقف ع رجليها ومغمضة عينيها وانا ببوس في رقبتها وروحت فاتح فلقتين طيازها وحطيت زوبري وفضلت ادخل لحد مالقميص دخل كله في طيزها وفضلت داخل طالع واغيب واروح مفرقعلها كف على فردتها اليمين اخليها تتطلع احلى اه سمعتها ولقيتها هاتقع مني جسمها ساب خالص نيمتها ع بطنها ع السرير وكملت نياكة في طيزها بس وضرب لحد ماجبتهم ع قميصها ع وغرقت القميص من عند طيزها قولتلها لما نياكة طيزك من برة اللبس ومن غير مايغوص في خرمها حلوة كده اومال لما يدخل ل اخره وهي تفتح وتضم عليه وخرمك يعصر زبي هاتبقى عاملة ازاي هي كانت قطعت خلاص مش قادرة تتكلم سبتها استحميت وخرجت لقيتها لسه زي ماهي ضربتها طيزها قولتلها قومي غيري القميص ونامي قامت استحمت وانا سبتها بتستحمى ونزلت قعدت افكر هاثبتلها موضوع حنان ازاي فكرت وقولت لازم كاميرا بس مش معايا فلوس وبعدين ماكنتش متاكد انا كنت عملت اكونت فيك وكلمت ابنها منه ع اساس اني واحدة ست كبيرة وعندي ابن قده ف السن وقلتله ان ابني بيتحرش بيا هو ده طبيعي قالي انه هو معجب بامه بيضرب عشرات عليها حاولت اخليه يبعت صور مارضيش وواحدة وواحدة وصلته ان ابني ناكني وان الموضوع ممتع اوي وبعدها بشهر من تهييجي ليه ع مامته قالي انا دخلتي ع ماما كانت امبارح وانها اتبسطت اوي وكسها كان شرقان لبن و هو ملاه واعترفتله انها كانت ع اخرها وكانت خلاص هاتضعف قدام شخص غريب و كويس انه لحق كسها برده قبل الغريب كل ده كان كلام بس مافيش دليل .. روحت محل الكترونيات قعدت اسأل لحد مالقيت مايك صغير بيسجل وسعره كويس قولت هاجرب يمكن يكونوا بيتكلموا بس كان لازم اروح اخد المايك تاني عشان افرغه .. المهم اشتريته واستنيت يوم الخميس وكلمت ابنها محمود وظبطت معاه نلعب بلايستيشن وقومت ومامته ف المطبخ اروح الحمام ودخلت اوضة النوم الكبيرة وحطيت المايك في مكان قريب من المخدة وطلعت بسرعة خلصت وروحت ومستني اليوم يعدي بفارغ الصبر تاني يوم الجمعة كلمته بعد الضهر و روحتله لعبنا شوية ومامته كانت قاعدة مع مامتي ف الشقة بتاعتنا المهم عملت نفسي رايح الحمام وقومت اخدت المايك وشوية وخلعت روحت فرغت الحاجة وابتديت اسمع لحد ماوصلت انهم دخلوا يناموا ولقيته بيقولها البسي البيبي الدل الاحمر بيبقي نار وهي تقوله مش هاتبطل شقاوة بقا حد يقول لمامته البسيلي بيبي دول قالها خلاص ماتلبسيهوش كده كده بنام ملط في الاخر ضحكت وقالتله انت قطعتلي كل كلوتات الفتلة اللي عندي بشقاوتك دي قالها فدايا يا روحي يلا بقا زوبري ع اخره قالتله ثواني البسلك اللي انت عايزه واجيلك شوية صمت وبعدها لقيته بيقولها واو جامد فشخ تعلي بقي مصي تعالي وشوية سمعت اها والواد كان بيشتمها .. خدي ف كسك يا شرموطة كسك نار يا شرموطة وهي بتاووه وتقول طفي محنة امك اه كسي مولع .. سمعت وقعدت افكر في الخطة الجديدة بقا .. نكمل الجزء الثامن


الجزء الثامن

بعد ما سمعت اخدت التسجيل وفيديوهات خالتو ع الموبايل طلعت لقيت ماما ف الصالون لابسة قميص ستان ابيض خفيف مبين جسمها قوي وكان ضيق عليها وكنت بهيج عليها اوي من القمصان دي المهم قعدت معاها
انا :بدر منور بيتفرج ع التلفزيون يا ناس
ماما :بطل بكش يا واد اجبلك تاكل ؟
انا : لا شبعان .. بس انتي هاتفضلي تحلوي كده كتير
ماما : انت هاتفضل قليل الادب كده كتير
انا :انا عوزك في موضوع مهم بس تعالى اديني الجرعة بتاعتي اليومية بقا
ماما :احنا اتفقنا يوم ويوم اتهد .. موضوع ايه
انا :لا منا راجلك وانا اللي اقول يوم ويوم ولا كل يوم ولا انا مش راجلك
ماما : لا راجلي وحبيبي ونن عيني من جوه كمان بس عشان حتى صحتك
انا :ماتخفيش عليا يلا بقا زوبري مولع اوي
ماما :هو ع طول مولع كده
انا : يعني عوزاه يشوف جمالك ومايوقفش احتراما لجمالك وجمال هزة طيازك يمين وشمال ..
ماما :انا عارفة مش هاخلص من كلامك الحلو اخلص يلا قبل اختك ماتيجي
ونزلت بين رجليا عند الكرسي وانا روحت قلعت ملط
ماما :مابتصدق تقلع ملط في ثانية انت
انا: ماتقلعي انتي كمان مش هاعمل حاجة بس اشوفك منظرك هايبقى مثير وهايخليني اجيب اسرع
ماما :لا عيب ..
انا: طيب لو وريتك الامهات اللي هما صحباتك بيعملوا ايه مع ولادهم هاتنفذي كلامي
ماما : قصدك ع مين
انا :اخد وعد الاول انك هاتنفذي اللي اقولك عليه
ماما : لا طبعا بس اوعدك هكافئك
انا :مانتي ممكن تجيبيلي شاي وتقوليلي دي مكافأتك
ضحكت وقالتلي انت شايف امك نصابة يا ولا
لا هكافئك جنسيا ارتحت كده
انا :لا مانتي ممكن تجيبيلي واحدة من الشارع وتقوليلي دي مكافاتك
ماما :يا ولا ماتقلقش هابسطك
انا :لا احنا نتفق ع المكافاة بالظبط
ماما :عاوز ايه مكافاة قول
انا : نفسي ادخل زبي في الطيز المهلبية دي ل اخره
ماما : بطل سفالة وانسى انك تدخله وبعدين ده لو دخلته قدام هايفلقني نصين عاوز تدخله من ورا اللي لسه بكيسها وضحكت
انا : ماهي بصراحة حلوة اوي عاوز لما تتهز قدامي بعد كده احس ان انا فشختها ووحسيت بسخونتها ونعومتها وطراوتها
ماما :دي عجباك اوي ع كده
انا :اوي اوي يا ماما .. وافقي وهاتتبسطي انتي كمان
ماما :لا تدخيل لا ولا ورا ولا قدام
انا :اومال انتي هتكافئيني ازاي بقا
ماما (بتضحك) : مش عارفة
انا :عرفتي انك نصابة
ماما :لا وريني الاول وانا هابسطك
انا :ازاي طيب
ماما :هاوريك النص الفوقاني كله وانا بمصلك
انا : و جاية ع نفسك ليه
ماما :ايه هو ده قليل
انا :لا اذا كان مافيش تدخيل يبقي اقل حاجة تبقي ملط وانتي بتمصيلي وتسيبيني اقفش واعصر وارضع بزازك وزبي بين بزازك اعمل كل اللي نفسي فيه ومن غير مادخله في كسك او طيزك بس احطه ع شفايف كسك من بره مابين الفلقتين وكده يعني
ماما :منا ماضمنش انك هاتمسك نفسك
انا ؛ لا متخافيش اللي وعدتك بيه هاعمله
ماما : موافقة وريني بقا
انا :تعالى اوضتك
و وقومت شيلتها زي ماتكون عروستي وهي متشعلقة في رقبتي وبتضحك وبتقولي نزلني تقيلة عليك قولتلها انا مستعد افضل شايلك طول العمر ولا اتعب ووصلت لباب اوضتك قولتلها نزلي ايدك وافتحي الباب فتحت دخلت قولتلها اقفليه بالفتاح قفلته ورجعت كلبشت في رقبتي وروحت حطيتها ع السرير قولتلها اقلعي القميص وخليكي بالكلوت والسنتيانة قالتلي فرجني الاول قولتلها يعني هاغشك يا ماما قالتلي اهو لما اشوف اخرتها وقلعت القميص
انا :تعالى بصي
وفرجتها ع خالتو ومن اول ما كانت بتمص ل ابنها لحد ما قامت قعدت على زوبره وبتننطط عليه
ماما مصدومة :معقولة
انا :معقولة ونص طاب اسمعي
وسمعتها حنان وابنها
ماما :يالهوي ..
سرحت شوية
انا مالك روحتي فين
ماما : مافيش بس اصل حنان بالذات ماكنتش بتجيب سيرة الجنس وهي مركبة ابنها فوقيها وعاملة عليا شريفة
انا :ماهي عشان شبعانة ومتكيفة ف البيت هاتجبلك سيرة الجنس ليه ..
ماما :عندك حق
انا :يلا بق
ماما :استنى بس افوق من الصدمة
وفضلت متنحة وعادت التسجيلات كذا مرة
انا : يلا بقا
ماما : يلا ايه
انا :اقلعي يلا
ماما :بسسس
انا :مافيش بس
وروحت ع مشبك السنتيان فكيته
انا: انتي مش شوفتي بعينيكي الامهات بيبسطوا عيالهم ازاي .. قومي الكلوت بقا ونامي ع ضهرك الاول
لقيتها مترددة
انا :يلا بقا عشان خاطري
ماما :لولا اني وعدتك بس زي ماتفقنا مافيش تدخيل
انا : حاضر
قامت قلعت الكلوت وهي بتوطي عشان تقلعه طيزها كانت عريضة وبيض وحلوة اوي
انا :خليكي موطية زي مانتي
ونزلت عند طيازها بوست فردتها اليمين وعضيتها عضات خفيفة كده ايه الجمال ده وروحت ع فردتها الشمال فيها زي ما عملت في اليمين وبعدين فتحت فلقتين طيزها وشوفت خرمها الضيق وقعدت الحس فيه بلساني ساعتها هي اتلوت وجسمها ابتدا يسيب خالص روحت مطلعها ع السرير وخليتها عملت وضعية الكلبة وخليتها تنزل دماغها وتسندها ع المخدة عشان طيزها تتفشخ اكتر ونزلت ع كسها كان جميل ومربرب وسخن نانر وفضلت الحس كسها واشفط زنبورها لحد ماجابت عسلها كان طهمه لذيذ اوي وطلعت بلساني ع خرمها الحس فيه وبعدين قلبتها ع بطنها وركبت فوق صدرها وحطيت زبي بين بزازها وفضلت انيك شوية في بزازاها وبعدين طلعته و دخلته في بوقها وسبتها تمصه شوية و روحت قالبها ع بطنها ولسعتهل ع كل فردة من طيازها لسعتين وحطيت زوبري بالطول بين فلقتين طيازها وفضلت طلع نازل واغيب والسعها ع طيزها بالقلم ولقيتها اتنفضت وجابت لتالت مرة وبتقولي خلص بقا انا تعبت قولتلها خلاص قربت و زودت في الحك في طيزها بزوبري لحد ماجبتهم ع طيزها من برة قولتلها زي مانتي ماتتحركيش قومت جبت الموبايل وفوطة قولتلها هاصور طيزك وهي ملط وعليها لبني قالتل احسن حد يعرف ازاي بعدين حتى لو وقعت في ايد حد بالغلط مع انه مستحيل بس لو حصل هايعرف طيز مين دي ازاي ووشك مش باين.

وقومت استحميت وانا مبسوط باللي وصلتله وافتكرت ان عيد ميلادها الاسبوع الجاي قولت مافيش احسن من يوم زي ده عشان يبقى يوم دخلتي عليها ..


الجزء التاسع

بعد ماجبتهم ع طياز ماما استحميت وطلعت لقيت ماما لسه نايمة ع بطنها ولبني ع طيازها زي ماهو نمت جنبها وبقولها انا حاسس ان انا بحلم معقولة زوبري كان رايح جاي يحك في طيازك ع اللحم كده قد ايه احساس جميل يا احلى ماما واحلى ست ف الدنيا
ماما : مش مصدقة اني سيبتك تشوفني عريانة وتعمل فيا كده
انا :اومال حنان وخالتوا اللي بيسيبوا عيالهم يدخلوا ازبارهم في كسهم دول ايه.. بزمتك انتي استمتعي ولا لا
ماما :(بابتسامه خفيفة ) قوم هات الفوطة خليني انضف نفسي
قومت جبتها ومسحتلها طيزها وكسها ولقيتها هاتتقلب ع ضهرها مسكتها اديتها بعبوص في طيزها ولسعتها ع فردة طيزها لقيتها بتقولي كفاية يا حبيبي تعبت روحت دخلت صباع في كسها وفضلت طالع داخل لحد مالقيتها اتنفضت وجبت عسلها ونزلت لحسته ونمت جنبها قولتلها اتبسطي
ماما عدلت نفسها ولبست الكلوت واتغطت وقالتلي نام
انا :مش هنام غير لما اعرف اتبسطتي وارتحتي ولا لا
ماما :يووه بقا بطل قلة ادب بقا
انا :باين عليك اتبسطتي
ماما :قوم روح اوضتك يلا
انا :انا هنام في حضنك عشان تديني البزة قبل مانام
ماما : هههههه انت بقيت شقي لو اديتك البزة وبتتعب البزة وصاحبة البزة
انا : ما صاحبة البز مش بتديني حريتي عشان اريحها
وماليش دعوة انا عاوز البزة مش هنام غير وهي في بوقي
ماما : بس بقا عيب
انا :عيب ايه يلا بجد
ماما : مش هاخلص من زنك وطلعت بزتها
انا : ايوه كده يا احلى ماما
وحطيتها في بوقي وانا بمص فيها وابص في عينييها وفضلت امصفي بزتها وروحت رازعها بعبوص في طيزها وبعد ماطلعت صباعي من طيزها قالتلي كفاية كده ودخلت بزتها وقالتلي نام بقا ..
انا :طيب تصبحي ع الف خير يا قمري
ماما :وانت من اهله يا حبيبي
نمت وصحيت لقيت ماما مكسوفة اوي قولتلها صباحك قمر يا جميل
ماما: صباح النور
روحت احضنها من ورا لقيتها ملصت مني
ماما :عيب مش عارفة سبتك تعمل فيا امبارح كده ازاي
انا : عملت ايه .. انتي شوفتي بعينيكي الامهات عاملة ايه مع ولادها
ماما :لا لا ماينفعش
انا :يووه بقا انا زهقت
وسبتها ونزلت وقعدت كام يوم مابجيش ناحيتها ولا بكلمها وانا حاسسها عاوزة تقولي ماتزعلش بس مكسوفة لحد ما عرفت ان عيد ميلادها بعد بكرة نزلت اشتريت قميص نوم احمر فاجر وشريط منع الحمل وحطيتهم في علبة هدايا وخبيتها في الدولاب عندي ..جه يوم عيد ميلادها صحيت الصبح لقيتها كالعادة ف المطبخ
ماما :صاحي بدري يعني
انا : عادي
ماما :انا عيد ميلادي النهارده لما اشوف هاتجيبلي ايه هدية
انا : كل سنة وانتي طيبة
ماما :يباي ع زعلك .. وانت طيب يا حبيبي
قومت روحت الجامعة وقعدت مع صحابي شوية لحد ماجه الليل ولقيت اختي مجهزة تورتة وهدية واحتفلنا بماما واختي طلعت الهدية وانا قولتلها معلش يا ماما نسيت بصتلي بضيق وقالتلي ولا يهمك يا حبيبي انت واختك احلى هدية خلصنا الاحتفال ودخلت اختي نامت وانا دخلت كتبت ورقة " لو موافقة .. البسي القميص ده .. وابعتيلي رسالة ع الواتساب قوليلي مستنياك " وحطيتها جوة العلبة طلعت قولتلها ع فكرة انا مانسيتش اجيب هدية ياريت توافقي بس .. ومسكت العلبة وقالتلي تسلملي ياحبيبي ولسه هاتفتحها قولتلها لا خشي اوضتك افتحيها وانا مستنيكي .. دخلت قعدت نص ساعة ولقيت رسالة ع الواتس مستنياك
خدت حباية فياجرا وروحتلها بالبوكسر خبطت لقيت صوتها مكسوف ادخل دخلت لقيتها قمر١٤ ومتغطية
انا :ايه الجمال ده احلى عروسة واحلى ست معايا لوحدي وبين اربع حيطان مش مصدق ودخلت وقفلت بالمفتاح وقربت منها وقعدت جنبها ع السرير وهي خدودها محمرة اوي ومبتسمة وقربت من شفايفها وبوستها ع شفايفها وقولتلها كل سنة وانتي القمر اللي منور حياتنا وبوستها تاني كل سنة وانتي ست الستات ومافيش ست غيرك وبوستها تالت كل سنة وانتي حياتي وروحت بوستها بوسة طويلة من شفايفها ولقيتها مستجيبة اوي وبتتفاعل معايا وشيلت الغطا وانا ببوسها ولقيتها لابسة قميص النوم اللي جبتهولها وكان مقسم جسمها المهلبية بطريقة فاجرة وقعدت اقفش في بزازها وانا ببوسها وشوية نزلت ع رقبتها بوس لحد ماوصلت لبزازها نزلت حمالات قميص النوم وطلعت بزازها وهاتك يا دعك وتقفيش ورضاعة وقلعت البوكسر وبقيت ملط ونمت ع ضهري ع السرير وقولتلها قومي مصي قامت نزلت لحس فيه ف البداية وانا اقولها طعمه عاجبك وهي تقولي اه طعمه حلو اوي يا ولا قولتلها طيب كفاية لحس بقا مصيه لقيتها حطته في بوقها وكت عمال اقفش في طيازها بعدين قولتلها زي مانتي بتمصي بس اديني طيزك وانتي بتمصي وعملنا وضع69 وشيلتلها قميص النوم لحد فوق طيزها وماكنتش لابسة كلوت وكسها كان محلوق وشكله جميل اوي فضلت الحس فيه وفي زنبورها وشوية واطلع الحس خرم طيزها اللي ضيق اوي وروحت لسعتها ع فردة طيزها وقولتلها الطيز دي لسه بكيسها قالتلي مافيش غير صباعك اللي زارها قولتلها طعمها حلو اوي هاتصدقيني لو قولتلك ان دي احلى طيز شوفتها حياتي قالتلي انت اللي احلى راجل ف الدنيا قولتلها نامي ع ضهرك قامت نامت وانا رفعت رجليها وحطيت زبي ع باب كسها وفضلت ادعك فيه وبصتلها قولتلها تقبلي تكوني مراتي يا احلى ماما في الكون لقيتها هزت دماغها وهي مبسوطة بالموافقة قولتلها عاوز اسمع صوت مراتي بقا يلا قالتلي موافقة قولتلها ع ايه قالتلي بطل بقا ويلا قولتلها موافقة ع ايه قالتلي اني ابقى مراتك وانت تبقى جوزي حبيبي ونن عيني من جوه قولتلها تسلميلي يا احلى ام وزوجة في الدنيا وروحت مدخل راس زبري في كسها لقيتها شهقت عشان كسها كان ضيق طلعت راسه ورجعت دخلتها وبعدين دخلته سنه سنة لحد مادخلته كله سبته جوه وقولتلها مبروك يا عروستي وشلته ودخلته وهي بتشهق وتتاوه مع كل دخول وطلوع واول ماحسيت كسها سلك نزلت فيه رزع وهي بتتلوي تحتي وجابت عسلها ٣ مرات وقالتلي هاتهم بقا انا تعبت انا مش حملك وانا روحت قلبتها ع بطنها وخليتها تعمل وضع الكلبة ورزعته في كسها والسوعها ع طيازها وفضلت انيك لحد ماجبتهم ف كسها ووطيت ع ودنها قولتلها انتي واخده برشام منع الحمل طبعا قالتلي اه نمت جنبها ع السرير وقولتلها كسك حلو اوي بجد قالتلي بتاعك اللي حلو قولتلها اسمه زوبري انتي خلاص بقيتي مراتي حلالي ضحكت قولتلها عاوزك ملط وانزلي مصي شوية ادي زوبري جرعة نشاط قامت قلعت بقيت ملط ونزلت مصت زوبري بمجرد زيارة زبي بوقها لقيته وقف احتراما لجمالها وجمال مصها سبتها تمصه شوية وقولتلها اطلعي اركبي فوقيه طعت قعدت عليه وقولتلها اطلعي وانزلي نيكي نفسك بقا فضلت تطلع وتنزل وبعدين ثبتها وسطها وفضلت انيكها والسع طيازها بالاقلام طول ماهي بتتنطط عليه وقومتها وخليتها وقفت ع الارض ووطت وسندت ع السرير وروحت مدخله في كسها وقولتلها ياه اخيرا شوفتك عريانة وانتي موطية لا وكمان رازعه في كسك قالتلي اشمعنا قولتلها كنت اول ماتوطي كده وتكنسي او تسيقي الشقة وتهزي في طيازك دي (اديتها كف ع فردتها اليمين ) كنت بدخل الحمام اتخيل اني بنيكك وانتي موطية وبلسوع طيازك ماكنتش متخيل ان الحلم هايتحقق بس لسه عاوز احقق حاجة تاني قالتلي ايه تاني اكتر من كده منا ملط قدامك وزوبرك فاشخ كسي وانت نازل لسوعة ع طيازي لحد ماحمرت قولتلها طيازك دي ياما تخيلت اني بنيكها وبدخل زوبري فيها ل اخره وانتي موطية كنت عارف انها حلوة اوي بس لما شوفتها طلعت اجمل مما تخيل حتى طعمها احلى من اللي تخيلته انتي مافيش ست في جمالك يا ماما المفروض يخلوكي مقياس جمال الحريم قالتلي تسلملي يا حبيبي انا اسفة ان حرمتك وحرمت نفسي من المتعة دي انا حاسة اني طايرة المهم نظرتك ليا ماتقلش قولتلها انا حبيتك واحترمتك اكتر يا ماما لما وافقتي واوعدك هاعيش عشان ابسطك وبس وعمري ماهزعلك (كل ده زبي داخل طالع في كسها بس بالراحة) قالتلي وانا كمان هاعيش عشان ابسطك وامتعك وماخليش نفسك في حاجة بس اوعدني علاقتنا تفضل سر وتفضل تحترمني بره السرير ونظرتك ليا ماتقلش قولتلها طبعا يا احلى ماما واحلى زوجة احلى ست ف الدنيا قالتلي وانا مش هاخلي نفسك في حاجة روحت مدخل صباعي في خرم طيزها وقولتلها يعني هاتخليني اركب خرم طيزك قريب قالتلي انا مش عارفة ازاي زوبرك ده كله هايخش ازاي ف الخرم الصغنن ده ازاي بس اوعدك قريب هاتبقي مدخله ل اخره فيها انت جوزي حبيبي ماينفعش احرمك من حاجة جسمي كله ملكك حبيبي قولتلها تسلميلي يا احلي قمر قولتلها تعالي ومسكتها من ايدها وقولتلها بشويش وروحنا اوضة اختي قفلناها من بره بالراحة عشان احنا كنا ملط وروحت ساحبها ع المطبخ وقولتلها كان نفسي انيكك هنا برضو اسندي ع رخامة المطبخ سندت ونزلت رزع في كسها لحد ماجابتهم روحت ساحبها ع انتريه الصالة وخليتها عملت وضع الكلبة ع الكنبة ونزلت نيك فيها وبعدين قعدت انا ع الكنبة وقعدت هي زوبري نازل طالع لحد ماجبتهم جوه كسها قمت شيلتها دخلت بيها الحمام وطبعا قفشت وبعبصتها لحد ما زبي وقف وعملنا واحد تاني جوا الحمام وطلعنا نمنا ع الفجر قولتلها احلى ليلة في دنيتي كلها انا النهاردة اتولدت من جديد قالتلي وانا كمان ده احلى عيد ميلاد عدى علييا نام بقا يا عريس بكرة لسه عندك مهام شاقة قولتلها دي احلى مهام تصبح ع خير يا عروستي قالتلي وانت من اهله يا عريسي ..


الجزء العاشر والأخير

صحينا انا وماما ع صوت خبط واختي بتنادي اوبا افتكرنا ان احنا نسينا وسيبنا الباب مقفول ع البت
ماما:يالهوي ده احنا نسينا الباب مقفول ع اختك هتتاخر ع المدرسة
وقامت نسيت انها ملط ورايحة للبت
انا :استني البسي حاجة هاتطلعيلها ملط كده
ماما :يوووه انا مش عارفة مالي اليومين دول
انا : عروسة جديدة بقا
ماما ضحكت ولبست قميص ستان ع اللحم كان يجنن وطلعت فتحت للبت
اختي : مين اللي قفل عليا كده من برة
ماما : تلاقيه اخوكي هايكون مين غيره
اختي : هو فين
ماما :سيبيه نايم ولما يصحى انا هاربيهولك ع اللي عمله ده بس يلا انتي يا حبيبتي اجهزي بسرعة عشان متتاخريش
ماما راحت حضرت الفطار واختي فطرت ونزلت وماما قالتلها وانتي راجعة رني عليا عشان هاتعدي تشتريلي حاجة
واختي خرجت وماما رجعت اوضتها ولسه هتنام بالقميص بصتلها وقولتلها انتي زي ماقومتي من حضني ملط ترجعي حضني ملط قالتلي اهو وراحت قلعت ملط ونامت جنبي روحت عدلتها دماغها ناحيتي وروحنا في بوسة طويلة مع بعض قالتلي ننام بقا احنا منمناش غير ساعتين ولا تلاتة قولتلها نعمل واحد ع السريع وننام وحطيت ايدي ع كسها ونزلت بوس في شفايفها ورضاعة في بزازها و قومت حطيت زبري بين بزازها وشيلته وحطيته في بوقها ورفعت رجليها ع كتافي ونزلت رزع في كسها وهي كل اللي ع لسانها اه اه اه كسي بالراحة ع كس امك يا واد مش كده انا مش حملك وانا فضلت رزع في كسها وتقفيش في بزازها لحد ماجبتهم جوة كسها ونزلت من عليها ونمت جنبها وروحنا في النوم صحيت العصر مالقتش ماما ندهت عليها جتلي لقيتها متمكيجة ولابسة قميص بيتي حلو عليها قولتلها صباحية مباركة يا عروسة وانتي زي القمر كده ابتسمت واتكسفت وقالتلي بصوت مكسوف صباحية مباركة يا عريس ويلا قوم بقا استحمى كده عقبال ماحضرلك الاكل قولتلها طيب ماتيجي نستحمى مع بعض قالتلي انا سبقتك قوم يلا بلاش كسل قولتلها حاضر يا مراتي يا قمر
وقومت استحميت وطلعت ااكلت معاها وقعدنا قدام التليفزيون وهي جابتلي شاي وقعدت في حضنيس ع الكنبة اللي نكتها امبارح عليها قولتلها انا حاسس ان انا في حلم معقولة زبي زار كسكوسك امبارح هي سمعت كسكوسك وفقعت ضحكة تجنن وقالتلي انت جبت كسكوس دي منين هههههه قولتلها بدلع حبيبي ماتدلعوش ولا ايه قالتلي دلعه هي جات عليكي ده زبزوبك شبعه دلع امبارح ماكنش يحلم بيه ههههههه ضحككت وقولتلها طيب انا بقوله كسكوس عشان صغنن وكان ضيق اوي امبارح انتي بقا بتقولي ع زوبري زبزوب هو ماعجبكيش ولا ايه قالتلي لا طبعا انا بس بدلعه ده انا اول مرة احس اني ست بجد وانا تحت منك و زوبرك مالي كسي وكان اول مرة اتناك قولتلها كسك بجد كان شرقان اوي قالتلي اه كان تاعبني اوي شكرا انك ريحته قولتلها انتي خلاص بقيتي مراتي عاوزين نفكر في حاجة نقولها ل اختي تقنعها ان انا اخش انام في اوضتك كل يوم قالتلي لا البت كبرت وممكن تحس بحاجة قولتلها هي طيازها ابتدوا يبانوا وبزازها ابتدوا يحلو ويبانوا شكلها هاتورث جمال طيازك قالتلي البنات بتكبر بسرعة كلها سنتين ونجوزها ولسه بنتكلم لقيناها جات راحت ماما قامت من حضني وفتحتلها اختي جات عليا بتقفل الباب عليا قولتلها مش كفاية مامتك اليوم كله بتكلمني في حوار الباب اللي انا مش فاكر اللي حصل ماما قالتلها خلاص يا رشا يلا غيري وتعالي ساعديني نحضر الاكل قولتلها انا هساعدك يا ماما سيبيها تغير براحتها يلا وقومت انا وماما روحنا المطبخ ماما قالتلي بلاش حركاتك مش وقته البت تدخل علينا قولتلها ماتدخل خليها تعرف ان انتي مراتي قالتلي بس يلا خد قطع الطماطم دي والخيار ده عشان اعمل السلطة قولتلها حاضر ونزلت ع ودنها قولتلها طيب بعبوص صغير قالتلي لا مش هاينفع قولتلها بصراحة وانا جاي وراكي طيازك وشقاوتها طالعة نازلة هيجتني وروحت رازعها بعبوص دقيقة شهقت وخلصت وروحت ملسوع فردة طيزها وقولتلها مش هرتاح غير لما اهتك شرفها وروحت ملسوع فردتها التانية قالتلي بس بقا ويلا نكمل الاكل وكملنا الاكل ونزلت قعدت ع القهوة مع صحابي وقولت اما اروح ازور خالتو روحت لقيت خالتو لوحدها وابنها مش موجود دخلت قعدت شوية وقولتلها انا هاروح العب ع كمبيوتر محمد روحت اشوف فيديوهات محمد الجديدة مالقتش ولقيته بطل حتى يصور دورت ع الكاميرات اللي كنت حاططها مالقيتهاش خالتو دخلت وانا بدور بصتلي بخبث وقالتلي بتدور ع حاجة يا حبيبي قولتلها لا فيه مفاتيح وقعت بتدور عليها قالتلي فين وانا ادور معاك كل ده وبتبصلي بصات خبيثة وكانها عارفة عملت نفسي لقيت المفاتيح قولتلها خلاص لقيتهم ويلا هامشي بقا عشان ماتأخرش قالتلي طيب ابقي سلملي ع ماما ورشا قولتلها حاضر ومشيت وعمال بفكر هي خالتو عرفت حوار الكاميرات طيب هي ازاي مش خايفة وبعدين قولت مش وقت خالتو انا عريس في شهر عسل خلينا نركز في عروستي رجعت لقيت عشا سمك وجمبري قولتلها ايوه كده محتاجين نتغذى يا ماما احنا عرسان جداد وفي شهر العسل اكلنا وقعدنا قدام التليفزيون واختي دخلت تذاكر قولتلها يلا احنا كمان قالتلي البت لسه مانامتش قولتلها يلا بس واخدتها من ايدها ودخلنا اوضتها وقفلنا بالفتاح من جوه ونزلت فيها بوس وتفريش وفرقعة ع طيازها وتقفيش ع بزازها قالتلي ع مهلك قولتلها وحشتيني من امبارح ونزلتها ع ركبها وهي لسه بالقميص وانا قلعت ملط وهي نزلت مص ولحس وبعدين طلعته تلعب فيه قالتلي تعرف ان عمري مامصيت ل ابوك يعني مافيش غير زبرك اللي زار بوقي قولتلها عقبال مايزور خرم طيزك ضحكت وقالتلي قريب ورجعت تمص وتلحس شوية وقومتها وقلعتها ملط وخليت رجليها ع الارض وبايديها سندت ع السرير و روحت نزلت ع طيازها وكسها لحس ولعب لحد ما كسها اتبل وروحت نزلت رزع في كسها ولسوعة ع طيازها وبعدين طلعت انا نمت ع ضهري وهي طلعت قعدت ع زبي وفضلت تتطنط قوق زوبري لحد ملقيت كسها بينبضها وبيجيب روحت نيمتها ع ضهري ورفعت رجليها ع كتافي ونزلت نياكة في كسها لحد ماجبتهم جوة كسها طلعته من كسها حطيته في بوقها قولتلها خدي نضفيه مصته ونضفته وهي بتمصه وقف قالتلي هو لحق قولتلها شهر عسل عاوزاه يبقا عامل ازاي قولتلها لفي واعملي وضع الكلبة لفت ونزلت فيها رزع في كسها وبعبصها ورزع في طيزها وروحت منيمها ع جنبها ورفعت رجلها وكملت نيك ف كسها وبعدين قومتها وشيلتها بين دراعاتي وهي اتشعبطت في رقبتي ونزلت خبط في كسها ولقيت كسها جابهم في الوضع ده وهي ميلت ع ودني وقالتلي الوضع ده هيجني اوي نيك يا حبيي كس امك افشخه ده تعبان اوي وروحت نزلتها ع السرير وانا لسه واقف ع الارض ورجليها ع كتافي ونزلت فيها نيك لحد ماجبتهم في كسها وارتحنا شوية وقولتلها قاعد واحد نعمله في الحمام وننام قالتلي انت كسرت عضمي بجد حاسة اني اول مرة اتناك منا جبتك وعمري ماتناكت كده ده ابوك اخر مرة وينام وماكنتش بلحق اجيبهم قولتلها ازاي يا ماما ده انتي فرصة محتاجة خيال ومش اي خيال ده انتي عاوزة خيال محترف عشان يعرف يروضك ع زبه قالتلي ده انت سيد الخيالين كلهم يا حبيبي قولتلها تسلمي سا احلى واجمل ست ف الدنيا بينا ع الحمام قالتلي هو انا تعبت بس بينا يا حبيبي ماقدرش اكسرلك طلب قولتلها هو واحد ع السريع ودخلنا الحمام ونكتها ولسوعتها وخرجنا نمنا انا صحيت ع العصر لقيت ماما بتقولي قوم يا ولا بقينا العصر عدى كام يوم من احلى الايام كل يوم نعمل مرتين او تلاتة في يوم صحيت قالتلي كل سنة وانت طيب وعقبال مليون سنة قولتلها تصدقي كنت ناسي قالتلي انا ماقدرش انسى اليوم اللي جبتك فيه ياحبيبي قولتلها قلبي من جوه .. اليوم عدى لحد ما جه الليل كده لقيتهم عاملين تورتة وجاتوه واحتفلنا واختي جابتلي ساعة هدية وماما جابتلي حظاظة حلوة اوي مكتوب عليها حروف اسمي واسمها واسم رشا اختي وبينهم قلوب خلصنا واختي دخلت تنام وانا دخلت لماما لقيتها قمر ١٤ ولابسة قميص نوم احمر مبين بزازها المهلبية ونص فردتين طيازها باينين وكسها قابب في الكلوت تحت منه قولتلها ايه القمر ده قالتلي اقعد ع السرير كده النهارده هادلعك وشغلت موسيقى وقعد ترقص بشرمطة وهي كان منظرها يهيج اوي قومت رقصت معاها وكل شوية السوعها واقفشلها وبعدين قولتلها انا عاوزك تلبسي الطرحة النبيتي اللي بتلبسيها دايما قالتلي عينيا يا حبيبي ولبست الطرحة وجابتلي علبة هدايا وقالتلي كل سنة وانت معايا يا حبيبي قولتلها مش لسه مدياني حظاظة قالتلي الحظاظة دي من مامتك لكن دي من مراتك حبيبتك افتح بس وفتحت لقيت كاندوم وازازة زي مايكون فيها زيت قولتلها ايه ده قالتلي دي بيسهل دخول ده (مسكت زوبري ) في دي ( مسكت ايدي وحطيتها ع طيزها ) قولتلها بجد اخيرا قالتلي بجد انا مش قولتلك مش هاخلي في نفسك حاجة بس بالراحة والنبي عشان زوبرك كبير اوي قولتلها ماتخافيش بس اشمعنا الكاندوم قالتلي منها يتظفلط ظفلطة ومنا بيحمي من الامراض قولتلها شكلها ليلتنا فل ونزت فيها تقفيش وضرب ع طيازها وقلعتها ملط ماعدا الطرحة ونيمتها ع ضهرها ع السرير ونزلت رضاعة في بزازها ولعب في كسها وبعدين نزلت لحس في كسها وروحت قالبها ع بطنها ونزلت ع طيازها بوس ولحس وفتحت فلقتين طيزها ونزلت لحس في خرمها اللي كان زي العسل قومتها وخليتها نزلت تمص زوبري وبعدين ركبتلي الكاندوم ببقها وفضلت تمص فيه وبتبصلي بعينيها وشكلها بالطرحة مهيجني اوي ومسكت الازازة اللي جايبهالي هدية وحطت ع زبي وقعدت تدهنه وقالتلي عاوزاك تغرقلي خرم طيزي من برة ومن جوه وراحت نامت في وضع الكلبة وفقلست وفتحت طيازها بايديها وانا نزلت لحست خرمها الاول وبعدين ابتديت ادهن من برة لحد ماغرقت خرمها وروحت حطيت ع صباعي ودخلت صباعي جوة وقعدت ادخل صباعي واطلعه بعدين دهنت صباعين وابتديت ادخلهم لقيتها بتتوجع قولت خلي زوبري يقوم بالمهمة احسن قومت دهنت زبي تاني وحطيت راسه عي خرمها وقعدت العب من برة وقولتلها استحملي اول زوبر بس وبعدين طيزك هاتتعود قالتلي حاضر بس بشويش عليا عشان خاطري قولتلها ماتخافيش وابتدت ادخل راسه وهي ابتدت تعض في السرير وسنة بسنة دخلت راسه لقيتها فطت لقدام راح طلع منها قولتلها اجمدي بقا راسه دخلت وروحت مثبتها كويس من وسطها وابتديت ادخل راسه تاني دخلت اسهل من المرة اللي فاتت فضلت ثابت ومثبتها لحد مالقيتها خفت توجعات وابتديت سنة بسنة وبشويش خالص لحد ماوصلت نصه سبته وهي عمالة تقولي مش قادرة خرجه بيوجع اوي فضلت مثبتها لحد ماهديت وابتديت انيكها بنص زوبري اخرجه واطلعه لحد ماطيزها سلكت وتعودت عليه وخرجته خالص ودهنته تاني ودهنت خرمها ورجعت دخلته لقيته سالك وهي ابتدت تستمع وتقولي نيك طياز مامتك حبيبتك وابتديت ادخل باقي زبي بشويش لحد ماوصل اخره وهي رجعت تعض في السرير ونزلت ع ودنها قولتلها طيازك سخنة نار واحلي من اللي تخيلته بكتير وفضلت اطلعه وادخله بشويش لحد ماتعودت وهي اللي كانت بتقولي نيك كمان افشخ طيز امك طياز امك عجباك يا ولا ارزع كمان وطلعته شيلت الكاندوم وجبت الموبايل وقولتلها هاصور زبي وهو جوه طيازك عشان دي لحظة تاريخية وصورتها الصورة دي ?


image

ونزلت نيك في طيزها وبجد كانت حلوة اوي وسخنة نار مستحملتش وقولتلها هانطرهم جوه وماكملتش ولقيت نفسي مليت طيازها لبن ونزلت من عليها قولتلها تسلمي يا احلى ماما وهي نامت ع بطنها وبتقولي حاسة بحرقان جامد في طيزي قولتلها نامي والصبح هاتبقى كويسة ونمنا مهدودين ..

ملحوظة :انا مش ديوث انا بعشق مامتي وهي كمان وبغير عليها وماحدش لمسها غيري فممنوع اي تعليقات شتيمة فيها وانا حاطط صور طيزها عشان ادخلكوا معايا في الاجواء .. لو لقيت شتيمة مش هانزل صور تانية ليها ..

والي اللقاء في السلسلة الجديدة


 

الميلفاوية الذين يشاهدون هذا الموضوع

مواضيع متشابهه المنتدى التاريخ
س قصص سكس محارم 0 29K
س قصص سكس محارم 0 26K
و قصص سكس محارم 0 76K
و قصص سكس محارم 0 38K
و قصص سكس محارم 0 22K
م قصص سكس محارم 0 24K
ن قصص سكس محارم 7 197K
ا قصص سكس محارم 4 199K
ا قصص سكس محارم 0 19K
ب قصص سكس محارم 3 8K

مواضيع متشابهه

أعلى أسفل