لعبة تحدي اسالني و اسالك ويلا بدل الملل دا هون يجدعاااااااان.

الاخير....

في احد ندمت انك عرفته
يمكن ندمت في الاول بس بعد كدا اقتنعت ان مهما كان اكيد في لحظات حلوة بتقضيها مع الشخص زي ما في حلو في وحش و للاسف دايما النهايات بتكون اسوء ويمكن لحد دلوقتي في احساس مش فاهمه بس مش ندم لان الندم كان في البداية واتعلمت مندمش علي اي حاجه اختارها او اعملها او علي شخص عرفته
 
يمكن ندمت في الاول بس بعد كدا اقتنعت ان مهما كان اكيد في لحظات حلوة بتقضيها مع الشخص زي ما في حلو في وحش و للاسف دايما النهايات بتكون اسوء ويمكن لحد دلوقتي في احساس مش فاهمه بس مش ندم لان الندم كان في البداية واتعلمت مندمش علي اي حاجه اختارها او اعملها او علي شخص عرفته
عندك حق..


يلا اسألني
 
شيء اتمني يتحقق هو اني ابقي لاعب كوره وماشي فيه لحد دلوقت ولسا عمري صغير يعني
 

Benzer konular

عودة
أعلى أسفل