ا
ابيقور
زائر
< الرجل الناسخ <
المقدمه
القصه من وحي الخيال في عالم في القوه الخارق كتير كل واحد له قوه خارقه ومعا لتدريب بتزداد القوه في٦ رتب من القوه هي الاس الايه والبي والسي والدي وآلاف أعلى رتبه الاس وأقل رتبه آلاف نسيت اعرفكم بنفسي انا اسامه طالب في ا لا مرحله الثانويه متوسط القوه الجسديه وزكي جدا عايش في بيت فيه اختين وأب وأم
البدايه
نبداء الحكايه كنت في سنه اولي ثانوي كنت قاعد انا وولدي إلى عايز احكيلك على حاجه كنت مخبيها عنك بقالي كتير عيزك تسمعني لحد اما اخلص كلام انت يا اسامه مش ابني انا لقيتك على باب بيتي من١٦سنه كنت لسه في لفتك وكنت انا وامك كنا خلفنا بنت بس لسه مخلفناش ولد فأنا قلت نربيك وتبقى ابننا ولاكن امك مكنتش رضيي ودنتني افقنع في ولدتك اننا نربيك فرضيت وعلشان متزعلنيش وبعديها جبنا اختك وخلص ولدي كلامه وسكت وانا عنيا مليان دموع ودخلت جرى على الاوضه بتعتي وقفلت الباب ودنتني اعيط وفكرت في كل الي حصل في حياتي وازاكي كانت أمي بتعملي وحش وديما أقل من اخواتي البنات وكانت اختي الكبيره اسماءعان برضو بتعملي ووحش بس كانت اختي الصغيره بسنت بتعملي حلو وبتخفف عني إلى المي واختي بيعملو فيا وونا قاعد بعيط لقيت الباب بيخبط فقلت مين
بسنت: افتح يا اسامه انا بسنت
اسامه: سبيني في حالي عايز اقعد لوحدي
بسنت :افتح يا اسامه علشان خطري ( طبعا انا بحب بسنت جدا ومبحبش ازعلها حتى لو انا مدايق فقمت رحت فتحتها الباب ودخلت قعدت معايا على السرير)
بسنت: اسامه انت زعلان من الكلام الي باب قلهولك
اسامه: انا مش زعلان انا مصدوم من الكلام ومش مسدقو وبحبك انتي وبابا وعايز أفضل معاكو
راحت بسنت ضمتني ليها وقالتلي احنا كمان بنحبك وهتفضل ديما معانا
نسيت اوصفلكو بسنت هي جميله جدا وش مدور جملي بزاز أكبر من المتوسطه وطياز متوسطه حاجه تخبل كانت الولاد كلها عيزه تكلمها بس هي مرضيتش تكلم حد
قوتها تقدر تحول اي شي بتلمسه لاس جاحه هي عوزاها مثلا ممكن تحول التراب لدهب ممكن تحول للحيد لسيف
اما انا زي مقلتلكو شاب متوسط الجمال زكي جدا ولاكن في مشكله كبيره وهي أن قوتي ضعيفه جدا هي اني ممكن اتحكم في جسم اي حد ابص في عنيه لمده ٣ثواني ودي قهو ضعيه جدا بالنسبه للقوى الخارقه التنيه
نرجع نكمل بعد ما حضنتني وقالتلي احنا كمان بنحبك يا اسامه وراحت جايه مدياني بوسه على بقى دبني فيها ٥ دقائق ورجعت ابصله وهي تبصلي وتقولي انا بحبك يا اسامه من زمان وقولتلها وانا كمان وقعت ابوس فيها وهي سيحه مني وعمال اكل في بززها وارضع فيها والحس حلمتها ورحت جاي قالع البنطلون وشافت زبي طوله ٢٢سم وعرضه ٣ صوابع وشفتو قلتلي هو كبير كده ليه قلتلها بزعيق هوانتي تعرفي منين انو كبير قلتلي متخفش انا معرفش رجاله غيرك بس انا كنت بتفرج على سكس على التلفون عرفت بقى انا عرفت منين قلتله معلشي متزعلنيش مني بس انا بحبك ومش عايزك تعرفي رجاله غيري قلتلي ماشي قالها مصي زبي دنتها تحاول تمص كانت مش محترفه فعرفت انها بتقول الحقيقه قعدت تمص فيه لحد اما حسيت اني هجبهم قلتلهازهجبهم قلتلي هتهم في على بزازي رحت جيبهم على بززها وانا حاسس اني اول مره اجيب الكميه دي كلها ورحت جاي منزلها البنطلون ونزلت الاندر وشفت احلى كس شفتو في حياتي كان لونو احمر جميل فشخ رحت نازل عليه بعت الحس فيه وانا عمال ادعك في بززها لحت اما جابت مرتين في بقى قلتله كده كفايه انه ده علشان محدش يحس بينا ونبقى نكمل في وقت تاني قلتلي ماشي انا دخله استحي بعدها بي نص ساع ه دخلت انا كمان استحميت خرجت لقيت بسنت ممدده على السرير بتاعي شكلها مغري جدا بس مسكت نفسي علىشان محدش يشوفنا وقعت جنبها على السرير وقلتلها احكيلي بقا انت بتحبني من آمنا لقتها اتكسفت و ده وشها الناحيه التنبيه وقالت متحرجنيش قلتلها قليلي بقى علشان خطري قلتلي ماشي هقولك
نكمل بقا الجزء الجاي اتمنى تعجبكم السلسله وحابب اقول حاجه طبعا دي اول مشركه ليا فيريت تقولو رايكم في الكمنتات وتشجعوني وتنصحوني اشفكم الجزء الجاي
الجزء الثاني
وقفنا الجزء إلى فات على حكايه بسنت ليا أن هي حبتني ازاي بداءت بسنت تحكي
بسنت :الحكايه بداءت من خمس سنين لما كنت في المدرسه وانا في البريك لقيت أحمد وده زميلي في المدرسه هو و اتنين صحابو عملين يعكسو فيا انا طبعا مهتمتش ومشيت وسبتهم بعد اما خلصنا المدرسه وانا مروحه دنهم برضو يعكسوني وانا مشيا ورحت وقفا وقلتلو اعتبرني اختك ترضا حد يعمل فيها كده مردش عليا ودنو يعاكس فيا
قوه أحمد الخارق هي يقدر يتحكم في الميه هو كان سعتها مش بيعرف يتحكم بيها قوي
نرجع نكمل بعد اما قلتلو كده دنو عمال يعكسوني ومهتمش لكلامي وكان بيقولي هنيكك دلوقتي دنتني أجرى منهم وانادي عليك لحد اما لقيتك جيت عليا وانا مش عارفه انت جيت منين حسيتك البطل بتاعي ورحت جاي قدمهم وقلتلي روحي جرى على البيت وانا روحت جرى على البيت وحكيت لبابا على إلى حصل وعلي المكان الي انت فيه وهو جرى عليك وبعديها بساعه لقينا بابا جاي وشيلك على أيدو وانت مغمى عليك من كتر الضرب وجسمك مليان جروح بس الحمد - - - - مكنتش خطيرا وانا من ساعتها وانا بحبك ومش قدره اشيل تفكيري من عليك وكل اما افكر فيك احس بإحساس حب بس مش حب اخوه لا دا حب من نوع تاني وعرفت دلوقتي انا كنت بحبك ازاي انا كنت بحبك حب شهوه حب ملهوش حدود
بعد اما هي خلصت حكيتها انا رحت جاي حضنها وقولتلها وانا كمان بحبك من زمان بس كنت فاكر لما اقولك معنتش هتكلميني تاني وهتزعلي مني فقولت خلي الحب ده في قلبي وهدفنو معايا بس طلعتي انت كمان بتحبيني وده احسن خبر سمعتو في حياتي
• خلصت انا وبسنت الكلام وبعديها خرجت من الاوضه وطلعت قعت قدام التلفزيون ولقيت ولدي جيه وقعد جنبي ورح جاي قلي انت زعلان من الي قلتو و رحت جاي قيلو انت طول العمر هتكون ولدي ومفيش هتزعلني منك يا بابا ورحت جاي حضنو وخلصت التلفزيون ورحت نمت صحيت تاني يوم على بسنت عماله تبوس فيا ووتقولي اصحى علشان تفطر ورحت جاي وخدها في حضني على السرير وعمال العب في بززها وادعك فيهم لحد اما سمعت صوت ماما بنادي علينا رحت جاي سيبها وقولتلها ترحلهم وانا هاجي وراها خرجت لقيت ماما وبابا وأسماء وبسنت قعدين بيفطرو روحت قعت معاهم وبرضو دنت معملت ماما ليه زي مهي عماله تهزق فيا هي وأسماء وولدي عمال يهدي فيها وهي مش رضيا تسكت خلصنا فطار ورحت اتفرج على التلفزيون ولقيت الباب بيخبط طبعن ماما ندهت عليا وقلتلي قوم شوف مين يا زفت روحت جاي رايح اشوف مين لقيت خلتي سماح وبنتها الفرسه حنان (طبعا خلتي وحنان بيحبوني على عكس ماما وأسماء) جات ماما وقعدت مع خلتي وحنان طبعا سبتهم يتكلمو ورحت قاعد في الاوضه بتعتي وفاتح اللاب توب وقعت اتفرج على افلام سكس وضربت عشره وفتحت مواقع تعليميه عن الأماكن إلى بتهيج الستات وقرأت أن في مهيج لستات مفعولو قوي خت اسمو وسجلتو على التلفون وقولت لو احتجتو بعدين و كلمت أعز اصحابي حسام وفَقلتلو نلعب بلاي استيشن ونزلنا قعدنا نلعب كسبتو مطشين وهو كسبني مطش واحد بس ورحنا قعدنا على القهوه وروحت زكرت الحاجات الي عليا علشان بكره ورايا امتحان رياضيات في المدرسه وزكرت وخلصت ورحت نمت بس وانا ممدد على السرير لقيت بسنت دخله عليا الاوضه وتقولي عايزه اقولك على حاجه
• بسنت: في واحد عمال يعكسني اسمو محمد هو معاك في الفصل وكل يوم يرخم عليا هو وصحابو قلتلها خلاص متخفيش هشوفلك حل وسبتني وخرجت طبعا بعد اما خت منها بوسه ونمت صحيت تاني يوم الساعه ظ¦ دي طبعتي قعت اراجع شويه للامتحان ورحت على المدرسه وخلصت الامتحان بسهوله كالعاده بس انا مش بحب اجيب الدرجه النهاية فبحل كام مسأله غلط علشان ملفتش الانتباه وبعد اما خلصت المدرسه استنى محمد وهو خارج علشان اشوف موضوع بسنت وخصوصا انو انا مش قوي علشان اضربو فقلت استخدم زكائي و اكلمه بالهدوء وبعد شويه لقيتو خارج هو وصحابو قلتلو محمد عيزك في موضوع لوحدك قلي قول دول اخواتي ومفيش حاجه سر بيني وبينهم قلتلو طب انا عيزك تبطل تعاكس اختي لو سمحت كنت فاكر ان الاحترام هينفع معا بس لقيت عكس كده لقيتو قعد يضحك هو وصحابو وقلي طب تعالا معايا رحت جاي قيلو ليه بتضحك وليه عيزني اجي معاك قلي تعالا وهقولك انا ليه بضحك وعلشان مفيش حد يسمع الكلام الي هقولهولك قولتلو ماشي وانا مش مطمنلو وقفنا في زوقه مقفوله وأول موقفنا راح جاي مديني بالبونيه في وشي بسرعه رهيبه
• قوه محمد الخارقه هي السرعه بيتحرك بسرعه كبيره بس هو لسه في المستوى الثاني من إطلاق القوه ( في ست مستويات من إطلاق القوه) وهي إلى غالبا بتحدد تصنيف كل واحد
• نرجع نكمل بعد اما ضربني بالبونيه في وشي وقعت على الأرض ودنو يضرب في هو وصحابو ويقولي قبل اما تتكلم معايا قولي يا سيدي ودنو يعيرني علشان قوتي الضعيفه واني مش عارف احمي نفسي هحمي غيري ازاي هحمي اختي ازاي ورحت جاي قيلو هبقي أعظم بطل في التاريخ وهتشوف قعد يضحك عليا ويقولي هنشوف وراحو سيبني ومشيو وانا روحت أبيت ودخلت على اوضتي منغير محد يشوفني وقعت اعيط وبابا سمع صوتي وانا بعيط دخل وقعد جنبي وقلي بتعيط ليه هو في راجل بيعيط حكتلو إلى حصل واني زعلان على كرمتي وعلى ضعفي واني لازم اتغير واحسان من نفسي واركز على قوتي يمكن تكون اكبر من اني احتل وعي واحد لمده 3ثواني قلي خلاص من بكره هجيبلك أدوات جيم علشان تقوى فيها نفسك وهخدلك اجازه مرضيه لمده شهر من المدرسه علشان تعرف تتدرب بس توعدني بتلت حجات اول حاجه ان انت هتتدرب كل يوم خمس سعات على وأوقات منفصله وان انت هتتدرب بجد مفيش هزار لمده شهر وبعد الشهر هتكمل تدريب بس على اكتشاف قوتك الخارقه وان انت عمرك مهتشوف حد محتاك مسعده ومش هتسعده لازمن إلى يقولك ساعدني تسعدو والي تشوفو محتاج مسعده سعدو وتحافظ على اخواتك وامك يمكن انت مش بتحبها بس هي فيوم اكيد هتحبك وانت هتحبها بس كده ولو احتجت اي حاجه تانيه خلال الفتره دي قولي وانا مش هتاخر عنك بحاجه و وعتو وهو سبني وقعت افكر في كلامه وان هو كلامه صح وعهت نفسي اني هغيرها هثبت للعالم كله اني احسن واحد في المجره كلها تاني يوم بابا عملي كل الي قلي عليه وقلي اعد في الدور الأخير علشان أمارس تمريناتي (طبعن احانا عايشين في بيت سبع تدوار كل فى خمسه مسكونين واتنين فضيين وكل دور فيه شقتين وهحكلكم على جرنا لما يجي دوهم في القصه طبعا البيت كلو بتعنا واحنا مأجرنلهم) نرجع نكمل
• ينتقل الوقت لبعد شهر كنت خلصت مرحلت التدريب الجسديه وكان جسمي ظبط وبقي جسم رياضي بعد اما كنت 90 كيلو وطولي175سم بقيت وزني ظ§ظ¥كيلو وحولت اتجنب كل الناس الي حولي لحد اما ابقى اقوه واعرف اظهرلهم قوتي الخارقه الجبار
• بعد اما بدأ البريك دنتني انا قاعد في الفصل وكنت عمال افكر ازاي هبقي أقوى ممكن دلوقتي انا بقيت أقوى جسديا بس في ناس كتير أقوى مني وناس أقوى مني بكتير وقولت انا لزمن ابقى أقوى من ابطل ال الفئه اس إلى هم عددهم لحد دلوقتي ثمانيه ولزمن علشان تبقى واحد منهم تكسب بطوله الابطال لفئه ايه وطبعن علشان تدخل بطوله الابطال للفئه ايه لزمن تكون كسبت جميع البطولات في كل الفئات ولو كسبت البطوله أبطال الفئه اس بيحددو ازكنت ينفع تكون واحد منهم ولا لا وطبعا لو معجبكش ممكن تختار واحد منهم وتتحداه ولو كسبته أو اتعدلت معاه أو حتى خسرت بس قَاديت أداء حلو قوي قدامه بيعيدو القرار وممكن تبقى واحد منهم فوقت من أحلامي على طوت ليعلن أن البريك خلص وكانت الطلبه بترجع الفصول وبعد اما خلصت المدرسه وانا مروح شفت ست عجوزه بتبص عليا ومش وحده بلها أن في عربيه هتخبطها فرحت جاي مستخدم قوتي عليها واتحكمت في جسمها لمدت ظ£ ثواني كان كفيه اني ابعدها عن العربيه وبعتها ورجعت لجسمي مره تانيه وبدأت اشوف حاجه غريبه لقيت نفسي شايف كلام على رأس كل واحد ماشي في الشارع فبصيت على واحد لقيت مكتوب فوق رأسه القوه الطيران المستوى الثالث وحده تانيه مكتوب فوق دماغه القوه الانفجار لقيت فوق دماغ كل واحد قوتو ايه هيا ووصل للمستوي الكام وبعتدن ركزت لقيت الناس بتجري على الست العجوزه وتحاول توقفها ورحت شفتهم لقيتهم وقفوها قولت الحمد_____ قدرت انقزها ورحت جاي امشي لقيتها بتناد عليا وبتقول يبني تعالى عايزه اقولك على حاجه شكرا على انك انقزتني وتقولي انت بتمتلك قوه خارقه أقوى قوه شفتها في حياتي طبعا ضحكت على كلمها وقولتلها انا مش اصدي حاجه بس انت اكيد بتتخيلي دهي قوتي اني اسيطر على جسم اي شخص لمه ظ£ ثواني راحت هي ضحكه وقلتلي يعني انت عندك القوه الرهيب دي ومش عارف تستخدمنا قلتلها ازاي انت تقصد ايه قلتلي مش انت بعد ما اتحكمت في جسمي بقيت بتشوف كلام فوق راس الناس استغربت وقولتلها انتي عرفتي ازي دحتي انا كنت مستغرب قلتلي بص فوق دماغي وانت هتفهم بصيت لقيت ________________
• ازاي الكلام ده قلتلي بص انا هحكيلك عن قوتك الخارقه وعن حجات عرفتها بحكم شغلي القديم
• وبكده نكون خلصنا الجزء الثاني من القصه قلولي رايكم في الكمنتات عن القصه وفي حاجه عايز اخد رايكم فيها عايزين بعد كده اكتب الابطال َ إلى قيظهرو في الفصل قبل اما إبداء الفصل ولا اكتب كل واحد لما يجي في أحداث القصه طبعا انا عارف ان في ناس مزكرتش قوتهم في القصه بس انا سيبها كنوع من انواع التشويق ��������â¤ï¸ڈ
• طبعا الجزء ده خالي من الجنس بس انشاء____
• الأجزاء الجايه هتبقى فيها جنس كتير
• استنوني في الفصل الجاي سلاااااام
الجزء الثالث
بشكركم على تعليقاتكم واراكم واتمنا تكون القصه على قد توقعاتكم يلا نبداء
وقفنا الجزء إلى فات على الست العجوزه لما قلتلي انت قوتك ملهاش حدود يابني
انا: انتي اكيد حضرتك بتهزري دي هي كل الي فيها اني اقدر اسيطر على جسم الشخص ٣ ثواني
الست العجوزه:يعني انت عندك القوه الخارقه دي كلها ومش عارف تستخدمها
انا: تقصدي ايه ولا انتي كمان بتتريقي عليا
الست العجوزه: قلتلي مش انت بعد اما اتحكمت في جسمي بقيت بتشوف كلام فوق دماغ الناس
انا :متفاجئ ورحت جاي قيلها انت عرفتي منين
الست العجوزه:بص فوق دماغي وانت هتعرف
انا: ببص فوق دمغها لقيت قوتها الخارقه اكتشاف قوي الآخرين المستوى الخامس (يعني ممكن تكون من المرتبه ايه) قلتلها معقول
الست العجوزه: بص انا هفهمك كل حاجه بس مش هينفع هنا تعالى معايا البيت وانا هحكيلك كل حاجه بس قلتلي بمقابل فكرت شويه وقولت في نفسي لو طلبت فلوس هخلي بابا يديها إلى هي عيزاه هو كان قلي مش هتاخر عليك في حاجه
انا موافق بس هو ايه المقابل
الست العجوزه قلتلي مش هقولك دلوقتي لما نخلص (هي بتفكر بتقول الواد لسه بخيره هحكيله كل حاجه واخليه ينكني
روحنا بتها قلتلي اقعد عقبال مغير واجيلك قعت مستنيها عقبال مغيرت وجت وهي لبسه قميص نوم احمر يجنن قلتلي معلش بس انا بحب اقعد برحتي في البيت قلتلها برحمتك ده بيتك وانا كلها خمس دقائق وهمشي قلتلي ماش وقلتلي هحكيلك الأول انا اسمي سعاد بدل منت مسميني الست العجوزه ?
سعاد:اول حاجه انت قوت الخارقه مقسمه ٣ أقسام القسم الأول هو النسخ يعني انت ممكن تنسخ قوه الناس الي بتحكم في جسمها علشان كده انت دلوقتي معاك نفس القوه بتعتي بس انت بتخدها في المستوى الأول يعني انا قوتي المستوى الخامس يعني اقدر اعرف قوتك ايه بتفصيل اكتر بكتير من أي حد ممكن يقولك عليها
تاني قسم هو السرقه أو الأخذ يعني انت ممكن تاخد القوه بتاعت اي شخص لنفسك
انا قطعتها وقولتلها يعني ايه الفرق بينها وبين القوه الأولى
سعاد:استنى ومتستعجلش انا هقولك كل حاجه
طبعا وهي عماله تحكي عماله تهيجني عليها وتوريني فلقه بزها وتحك بززها في ايديا
وصف جسم سعاد (ست عجوزه عندها حوالي ٥٠ سنه بززها صغيره بس طيزها كبيره فشخ أكبر طيز شوفتها في حياتي متقدرش تقول عليه فرسه بس حاجه جديده ممكن الواحد يجربها)
نكمل سعاد: السرقه اول الاخز هي أن انت بتاخد القوه بتعتو بتبقى ليك وهو معدش يبقى عندو قوه خارقه خالص
تالت قسم هو العطاء هي قوه بتخليك ممكن قوه انت سرقتها تديها لحد انت بتحبه وممكن كمان تديلو القوه بالمستوى إلى انت وصلتلو بالقوه دي يعني مثلا انت سرقت قوت النار ووصلت للمستوى الخامس ممكن تديها لولدك بالمستوى الخامس أو الرابع أو التالت أو التاني أو الأول
خده انا خلصت شرح القوه بتعتك في حجات كمان عايزه اقولهالك بس بع اما اخد المقابل
انا انتي عايزه كام وانا اجيبهولك
سعاد انا مش عايزه فلوس انا عايزه ده وحطت اديها على زبي إلى كان هيخرم البنطلون من الي هي كانت بتعمله راحت جايه منزلالي البنطلون ونزلت البوكر وأول مشافه زبي راحت شهقه وقالت ايه ده كلو انت كنت مخبيها فين ضحكت على كلمها ودنتها تحسس عليه ورحت جاي وخدها بوسه قعدنا حوالي حمس دقائق نبوس في لعض وبعد كده راحت جايه وشداني على اوضه النوم وأول مدخلت الاوضه رحت جاي منيمها على السرير ومثلها قميص النوم وأول مشوفت بززها دنتني ارضع فيهم وابوس فيه في كل حته في جسمها ورحت جاي نازل علي كسها ودنتني الحس وهي عماله تشد دماغي اكتر على كسها لحد اما جابت رحت جاي بلعه كله كنت حاسس ان طعمو مسكر فشخ تحسَو عسل بعد اما جابت راحت جايه قلباني وهي بقت فوقيه وأعماله تيوس فيا وراحت نزله على زبي تمص وكانت محترفه مص وأول اما حسيت اني هجيب راحت جاي قيلها هجيب قلتلي هتهم فيبقى جبتهم في بقها بلعتم كلمه مسبتش نقطه وحده تنزل على الأرض وبعدها قعدنا نبوس في بعض تاني لحد اما زبي قام رحت جاي قلبها تحتيا ودنتني احك زبي على كسها وتقولي دخلو بسرعه مش قدره قلتلها ادخل ايه قلتلي دخل زبك قلتلها ادخلو فين قلتلي دخل زبك في كوسي رحت جاي مدخل زبي في كوسها كان كوسها ضيق شكلها متنكتش من فتره قعت انيك فيه فتره وانا بنيكك فيها عمال أوسع في طيزها اول ما حطيت صباعي في طيزها قلتلها عايز انيك الطيز الكبيره دي قلتلي لا انا عمري متنكت فيها قلتلها علشان خطري بنتها شويه تفكر وانا مس عتقه لحد اما قلتلي ماشي كنا انا وسعت خرم طيزها ودخلت فيه تلت صوابع رحت شايل زبي من كسها وقولتلها عندك زيت قلتلي فيه راحت تجيبه وأول ما جبتو دهنت زبي وتهنت فتحت طيزها إلى كانت وسعه شويه علشان حجم طيزها الكبير وبدأت ادخله وحده وحده دخلت راسه وقتها بيوجعها استنى دقيقتين لحد اما اتعودت عليه دخلتو لحد نصو بدات تتألم تاني رحت جاي مستني دقيقة ورحت مدخلو كلو قلتلي خرجو مش قادره خرجو قلتلها استنى عليه شويه وهتحب يه واتنين خمس دقائق وبدأت احركه براحه الأول وبعد كده فضلت ارزع فيها ربع ساعه وهي عماله تصوت وتقول دخله جامد نكني انا شرموطك ولبوتك وانا اقولها خدي يا متناكه يا لبوه وجبنا انا وهيه مع بعض و وحنا استحمينا وقعتها واحد كمان تحت الميه وخرجنا وقعدنا في الصاله وكل شويه ابوها َقفش في طيزها وبززها وبعدين لقيتها اتعدلت ولسه هنتكلم قلتلها احكيلي عن نفسك شويه وليه قولتلي كل ده
سعاد بص انا ست عديه مجوزه ومخلفه جوزي مات من خمس سنين وعيالي كل واحد اتجوز وانشغل بمراتو وسبوني ومفيش حد بيسأل فيا كل فين وفين حد يجي يطمن عليا ويمشي ومفيش حد فمره حتى عرض عليا اني اعيش معاه
حسيت انها هتعيط روحت وخدها في حضني وقولتلها اعتبرني ابنك وانا كل شويه هعدي عليكي وقعد معاكي وأول ماشتري شقه هجيبك تقعدي معايا انا برضو معرفش مين ابويا وامي وحتا إلى يعتبرها امي بتعملي وحش ديما راحت جايه حضناني هي كمان وقلتلي انت ابني وحبيبي وجوزي وحيات كلها من انهارده اما بقا انا ساعتك ليه اول حاجه علشان انا اما بقا انا ساعتك ليه علشان انت انقزت حياتي وتاني حاجه علشان انا قولتلك أن لما بتوصل لمستوى على من القوه بيبقى عندك قدرات زياده زي مثلا أن انت تقدر تعرف معلومات زي الطول العمر السن طول زبك عرضه وزنك كده فأنا قولت افيك وتستفيد رحت جاي وخدها بوسه وقولتلها احله استفاه
وكون عايزه اقولك حاجات تانيه كتير بس خليها في وقت تاني بس هقولك أهم حاجه اسرق القدرات إلى انت عايزها أو انسخها بس علشان توصل بمستوى القوه للمستوى الأخير وهو اسمو الايقاظ لزما تكون بتعمل حاجات وهي تدريب جسدي وتدريب روحي ومفيش وحده تطغا على التاليه يعني متقللش من التمرينات الرياضيه ولا تقلل من التدريب الروحي وأول اما توصل المستوى الثالث في القوه إلى هتنسخها أو هتسرقها تعالى هيبقا بينا كلام كتير
(التدرب الروحي عباره عن تأمل وبحث في أسرار القوه إلى جواك)
خلصت كلمها ودعتها وخت رقمها ومشيت روحت وانا عمال افكر في كلمها اول موصلت البيت طلعت على شقيتي كملت تمرين و كرت وتعاملت بس حسيت بارهاق شديد من التأمل بس قولت هكمل انا عايز اغير من نفسي مش عايز اقلل من نفسي تاني
وبكده يكون الجزء الثالث حخلص واستنوني في الأجزاء الجايه ومتنسوش تكتبو كمنتات كتر واتمنى تنصحوني وسلام
الجزء الرابع
قبل اما ابدا الجزء كنت عايز اخد رايكو ان انا انزل جزء صغير كل يوم ولا جزء كبير كل تلت ايام
سألت صديقي صاحب سلسله الظليم وه قالي جزء كبير كل تلت ايام فأنا كنت هاخد برأيه بس قولت اسألكم الأول
انا قررت اعمل لكل جزء عنوان وعنوان الجزء ده (بدايه التدريب)
الجزء الرابع
وقفنا الجزء إلى فات على أن اسامه بداء في التدريبات إلى سعاد قلتلو عليها بس كان التدريب الروحي بياخد وقت أطول ومجهود أكبر بس اسامه كان مش بيفكر في الاستسلام علشان مش عايز حد يكسره تاني مش عايز يحس انو مش قادر يحمي اختَو فدنو يتدرب
الجزء الرابع بدايه التدريب
تاني يوم خرجت نزلت الشارع وكنت عمال ابص على قدرات الناس بالقوه إلى نسختها من سعاد فاخد اول قوه ونسختها بس مردتش اسرق القوه منو وقولت مش هسرق القوه غير من الي مش عايز لي الخير والقوه إلى نسختها كانت قوه النار ودي من القوى العظمى إلى ممكن تبقى بيها واحد من أبطال الاس لو وصلتها للمستوى السادس روحت البيت كملت تمرين وقعت وجه وقت التدريب الروحي لقيت نفسي بقدر اطلع شعله صغيره من أيدي وبعد التدريب الروحي جربت القوه مره تانيه لقيت الشعله بقت اكبر بس مش لدرجه كبيره بس فيه زياده وبعدها كملت مزاكره وقعت اسبوعين اتدرب لحد ما في نهايه الأسبوعين ببص في المرايه لقيت جسمي احلو اكتر وبقي عندي شويه عضلات مش كتير بس فيه تغير كبير عن الاول قبل شهر ونص ولقيت نفسي اكتسبت مهاره وهي اني اقدر اكون كره من النار واقدر احدفها لمسافه وبعد اسبوعين تانين وصلت للمستوى الثالث والقوه أصبحت أقوى بقى ينفع اني اكون كرتين أو تلاته من النار واقدر احدفها لمكان بعيد مسافه عشره متر تاني يوم كلمت سعاد قلتلها اني وصلت بقوه النار للمستوى الثالث لقيتها بتقولي انها عايزني تدربني لمده اسبوعين قلتلها تمام وقفلت معاها وبعديها كلمت بابا قولتلو اني هخرج تدريب اسبوعين وهرجع تاني قالي ماشي إلى تحبو مع اني مكنتش اتوقع ان بابا يوافق بسهوله بس هو وافق وده شجعني اني اواصل وخرجت ورحت على بيت سعاد قلتلها اني وصلت في قوه النار إلى مستوى تلاته قلتلي تمام ماشي بس عايزه اقولك حاجه انك توصل اي قوه إلى المستوى التالت بيتراوح من شهر إلى شهرين بس من علشان توصل للمستوى خمسه ممكن تقعد سنه بالتدريبات العاديه وعلشان توصل للمستوى سته مستحيل بالتدريبات إلى انت بتعملها بس سيبك من الكلام ده دلوقتي انت هتقعد معايا اسبوعين تدرب تدريبات صعبه هوصلك للمستوى تلاته في قوه معرفه القوه علشان دي ممكن تساعدك في انك تعرف قوه خصمك ودي حاجه هتسعدك في القتال وكمان المستوى التاني هتفدر اخفي قوتك من أن أي حد يشوفها والمستوى التالت هتعرف تغير في القوه إلى ممكن الناس تشوفها ودنتها تمرني لمه اسبوعين لحد اما وصلت للمستوى التالت وكانت تدريبات متعبه جدا وهي كانت كل شويه تشجعني وفي آخر يوم قلتلها انت تعرفي كل الحاجات دي ازاي قلتلي انا كنت شغاله في أكبر شركه أبطال في العالم شركه تسلا بس لما كبرت استبدل ني بوحده لسه شابه
(شركات الابطال شركات بتوظف الابطال علشان يحمو العالم من الأشرار)
بعديها في آخر يوم راحت جايه قيلالي فين مكفئه التعليم الأسبوعين قلتلها من عنيا ورحت جاي نايكها تلت مرات لحد اما معدتش قادره تقف وانا كما روحنا جاين نايمين في حضن بعض صحيت تاني يوم لقيتها عامله الغده قولتلها عامله الغده بدري ليه قلتلي بدري وراحت ضحكه وقالت احنا العصر يا حبيبي وقتها عامله حمام وفراخ وحجات كتير فشخ قولتلها هو في حد جاي انهارده ولا ايه قلتلي لا ده كلو علشان حبيبي خلصنا اكل وبعدها قعت شويه وكنت همشي قالتلي عايزه اقولك على حاجه قبل اما تمشي انت عاى توصل للمستوى سته قولتلها طبعا ايوه عايز اوصل قلتلي خلاص جهز نفسك بعد اما تخلص امتحانات هتسافر وتروح تتدرب عند بطل كان ايام زمان بطل اس بس مره واحده اعتزل البطوله والتنازل عن رتبه الاس الخاصه بيه بس فيه كلم شرط لازم يتخقق انت محقق واحد وهو أن انت تكون واصل للمستوى تلاته بقوه وانت وصلتها بقوه النار وقوه معرفه القوه والشرط التاني انك تدخل حاجه السمها الدانجو
الدانجو (حاجه شبه المغاره بس بتكون من ٥٠ طابق وكل انا تخلص طابق بتزداد صعوبه الطوابق إلى بعد كده واحتمال انك تموت وأنت لسه موصلتش للطابق الخمسين كبيره) (والدانجو فيه اكتر من عشره في كل بلد)
ولزما تعديه ولو عديتو هيدربك قولتلها انا موافق أني أخوض المغاره دي بس اهم حاجه انا لزمن انسخ قبل اما اسافر قوتين واقويهم للمستوى التالت قبل اما ابدأ الرحله وانا في دماغي ايه هما الوقتين دول
بعديها سبت سعاد على معاد بعد الامتحانات و وحت اول اما روحت قولت احكي لبابا عن قوتي الخارقه وحكيتلو كل حاجه عنها وقلتلو على السفر بعد الامتحانات قلي انا خايف عليك بس دي حياتك وانت ادرى بيها اعمل إلى يريحك وخلص شهر الامتحانات وطلعت النتيجه وجبت ٨٠٪ذي منا كنت عايز وكنت مسافر يوم اما النتيجه طلعت وبعديها جهزت شنطه سفري وانا خارجه سلمه على الاسره كلها بس كان باين ان بسنت زعلانه جدا وماما وأسماء ولا هممهم حاجه رحت قولت لبسنت عايز اقولك حاجه انا هسافر علشان ابقى الراجل الي متخفيش وانت معاه الراجل الي يقدر يجبلك حققك حتى لو كان في عرين الأسد مش عايزك تزعلي مني وسبتها وعنيها مليانه بالدموع وقبل اما تخرج ادتني عقد وخاتم هي كانت عامله العقد ومشتريا الخاتم وقلتلي متشلهمش من رقزبتك وايدك ابدا علشان مننساش بغض وانا معايا برضو عقد وخاتم ومش هتنساني صح روحت حضناها وقولتلها انا عمري مهنساكي ورحت سايبها ورايح لسعاد وقولتلها انا لحد دلوقتي مش عارف انا هروح فين وهروح لمين قالتلي انت هتروح جزيره البراديسيا هو دلوقتي بيبقى هناك بس مش هتستقرو في مكان هو كل شويه بيتحرك من دوله للتانيه بيتحرك كل شهر يعني لزما تخلص الداجو قبل شهر فاهم انا دلرَوقتي مش عارف اشكرك ازاي انتي احسن ام في الدنيا راحت قيلالي وانت احسن ابن ويلا بينا علشان هوصلك للمطار قولتلها ماشي وكانت ماجره عربيه مخصوص علشان توصلني وبعد اما وصلت المطار ودعتها وركبت الطياره ورحت على مكان إلى هيغير حياتي وبكده بَينتهي الجزاء الرابع ومتنسوش تكتبو كمنتات كتير فشخ
بس انا حاسس ان الفصل صغير وعايز كمان شويه أحداث فهكمل شويه اما نزلت من الطياره كانت سعاد قلتلي ايال على جبل فوجيتورا وأول مهتوصل عنده هتعرف علطول المفروض هتعمل ايه وصلت هناك دنتني اسأل وكن ولقيت فيه بنت برضه بتسأل على مكان الجبل فجيت اسلم عليها ومديت ايدي علشان اسلم عليها هي مردتش عليا وسبتني ومشيت طبعا انا كنت محرج جدا من الموقف إلى حصل وكنت نفسي اموتها في الموقف ده بعدها عرفت فين مكان الجبل وطلعتو لقيت بوابه كبيره فوق الجبل تحس انها مصنوعه من ٣٠٠ سنه ولقيت مكتوب عليها بلغه غربيه بس انا حاسس ان انا فهمه ايوه فعلا انا فهمو بيقول إلى هيكون عدا اي دانجو في العالم البوابه هتتفتح ليه ولقيت مرسوم سهم بيشاور في اتجاه اليمين مشيت انا وهيا في اتجاه اليمين ولقينا حاجه عملا ذي حفره في الأرض بس ليها سلالم ممكن تنزل عليها نزلنا الطابق الأول لفينا وحوش صعيره عمله زي الفران وي كانت بتنفخ نار بس ضعيفه بس لقيتها البت بستخدم السرعه الفائق ومهاره حاجه عمله ذي الحمض وانا كنت واقف مستغرب لقيتها بتبصلي وتقولي كنت فاكر نفسك الوحيد الي معاه اكتر من قوه بص كده فوق رأسها انا ببص وقفت متنح ومش فاهم انا اي حاجه
هنكمل في الجزء الجاي اتمنى القصه تعجبكم وبحب الكمنتات بتعتكم بتشجعني علشان انزل فصول اكتر بسرعه سلاااااام
انا طبعا بشكر صديقي صاحب سلسلهالظليم على وقفتو جنبي أثناء نشر القصه وهو إلى شرحلي ازاي انشر قصه ومزهقش من كتر اسالتي فشكرا ليك
الجزء الخامس
الجزء ده بعنوان عبور الدانجو
وقفنا الجزء إلى فات لما لقيت البنت الي دخلت معاها الدانجو إلى اهنعرف اسمها في الفصل فأنا هقول اسمها دلوقتي وخلاص اسمها ريم لقيت ريم بستخدم مهرتين وهما السرعه والحمض وقلتلي مستغرب ليه كنت فاكر انك الوحيد الي بستخدم اكتر من مهرتين وقلتلي بص فوق دماغي ببص لقيت مكتوب القوه الخارقه النسخ قولت احا دنا مطلعتش الوحيد ده في غيري وبعديها سألتها انت عرفتي منين اني عندي قوه ماعرفت الابطال قلتلي يا حمار انت نسيت تخفي المهارات بتعتك قولت في نفسي ازاي انا نسيت اخفي القوه بتعتي ودنينا نقتل في الوحوش لحد اما وصلنا للطابق الخمسه وعشرين لقينا وحش عامل زي الذئب وةبس واقف على رجلين وبدئنا القتال معاه واستخدموا انا وهيا مهاره السرعه الفائقه وجيت اضرب عليه مهاره النار من المستوى الثالث وقولت اكيد هو مات وانا وهي رخينا دفعنا لقيت مره وحده طار عليا انا وهي بس بنسخ متعدده ووقعني على الأرض وضربني في صدري ضربه بالمخالب إلى عندو ولقيت نفسي بجيب ددمم وببص على ريم لقيتو هيقتلها رحت جاي مستخدم القوه ا لا ربعه إلى كنت مش عاوز استخدمها وهي قوه البرق وكونت سحابه في الهواء وانزلت صاعقه من السحابه فحمه الزئب ده ورحت علشان اشوف ريم وقولتلها انت كويسه قلتلي ليه ساعتي وانا حتي مرضتش اقولك على اسمي ببص عليها حستها هتعيط قولتلها انا وعت ولدي اني لو شفت حد محتاج مساعده مش هسيبه غير لما اسعدو حتى لو هو عملني بالسوء وببص عليها لقتها ضحكت وقلتلي انت غريب جدا وعلى العموم انا اسمي ريم وانت قولتلها انا اسمي اسامه وبعد اما قولتها حسيت ان الدنيا بتلف بيا ووقعت على الأرض واغمي عليا وصحيت لقيت نفسي في بيت و مكان الجرح مربوط بشاش َببص حوليا لقيت ريم قعده على كرسي جنبي بس نايمه هههههههههه شكلها كانت بتعلجني ونامت وهي مستني اني افوق وقتها صحيت وقولتلها معلش صحيت من النوم لقيتها نطت في حضني وبتعيط وتقول كنت خايفه لحسن متفوقش وضحكت علس شكلها والي هي بتعمله دهي لسه متعرفنيش غير من كام ساعه وتاني يوم قعت اتكلم معاها وقولتلها ايه الي حصل بعد اما اغمى عليا وايه البيت ده قلتلي هقولك بعد اما اغمى عليك ببص عليك لقيت من عند صدرك وبطنك بيطلع ددمم رحت جايه شيلاك على ضهري واستخدمت السرعه الفائقه وخرجت بيك من الدانجو ورحت بيك على أقرب قريه وقعت اسأل على أي دكتور يعالجك ولقت دكتور وقلتلو عالجو يا دكتور وهدية كل الي تطلبو وتلعطلو كل الفلوس الي كانت معايا وهو فعلا ساب كل المرضى إلى كانو عندو وعلجك اول واحد وبعد اما علجك قولتلو لو انا عايزه اشتغل شغله تجيب تكلفه إيجار اوضه بسرير اشغل فين قلي على مكان اشتغل فيه وبعديها أجرت الاوضه دي وبس هو ده الي حصل قلتلها شكرا على كل الي عملتها ومقاتلي يهزار تمدحني اكتر وقعت انا وهي مضحك وقلتلي يا اسامه يعني انت الي انقظ حياتي كان لزما ارد الدين إلى انتا عملتهولي وبعديها بأسبوع كنت مبذلتش التمرينات الروحي انا وريك مع بعض طول اليوم وكنا بندفع فلوس الإيجار من الفلوس الي معايا وكان كل اما نتعب نقعد نتكلم انا وهيا مع بعض عن حياتي وحياتها وعن حجات تانيه كتير هبقي احكيها بعدين خلص الأسبوع و
اتفقنا انا وريم اننا هنخش الدانجو معا بعض ونخرج مع بعض ضهرنا في ضهر بعض ودخلنا ووصلنا لحد المستوى خمسين خلال شهر واحد بس وخلاص ناقص الوحش الأخير في الداجو هو الزعيم والوحش كان تنين كان بخمس رؤس انا سميتو تنين الطبيعه علشان كان كل رأس بتتحكم في حاجه في الطبيعه الأول بيتكم في النار التاني بيتكم في الهواء والثالث في الأرض والرابع في الماء والخامس عنصر الشفاء دخلنا انا وريم عليه وفعلت انا وريم مهارات السرعه الفائقه واستخدمت مهارات النار المستوى الثالث هي مهارات الحمض المستوى الثالث واتاثر وكان هيتهزم وكل اما ضرب في إلى بيعالك واحد يتصدى للضرب بعديها لقيتو استخدم المهارات كلها ومعنتش قادر اتحرك انا وريم ولقيت استخدم رأس الماء مهاره حولت المياه لحاجه عمله زي التنين ووجها على ريم وخبطت فيها وريم اترك على الأرض ومش بتتحرك انا الغضب اتملك مني ولقتني بسرخ وبقول ريييببم ورحت مكون في أيدي اليمين نار وفايدي الشمال برق وانا بضرب لقيت نفسي القوتين اندمجو وكونو قوه وهي مهرتين جداد لقيت نفسي بستعملهم كأني متدرب عليهم من زمان َالمهاره الاوله لقيت النار اتحولت من اللون الأحمر للون الأزرق والمهاره التانيه اني كونت حاجه عمله ذي القفص من البرق واحاط بالتنين وكل شويه يضرب صاعقه ضعف قوه الصواعق إلى كنت بضربها من شويه ورحت ضارب الوحش بعديها بالنار الزرقه وليت الوحش انهار واتهزم وانا جريت على ريم علشان اشوفها لقيتها في نبض بس مغمى عليها قعت اعيط من الفرحه وقبل اما امشي لقس الوحش اختفى ومكانو في صندوق رحت اشوف الصندوق لقيت فيه خاتم وورقه لي بست الخاتم وحطيت الورقه في جيبي ورحت على ريم وروحتها على البيت ودنتني قاعد جنبها لحد اما فاقه قولتلها الحمد _____ قلقتيني عليكي وكنت عايز اخليها تضحك وقولتلها شوفتي الدنيا دواره من كام يوم كنا انا الي نايم على السرير وانتي كنتي قعده على الكرسي دلوقتي انت الي نايمه على السرير وانا الي قاعد على الكرسي وضحكنا انا وهي على كلامي وتأتي يوم كنت قاعد انا وهي وقلتلها انا مش مبصوت من الي عملنا في الدانجو وعايز اننا نعديه احنا كمان كل واحد لوحده من غير مساعه التاني علشان نحسن من قدرتنا الخارقه ونبقى أقوى قلتلي كنت انا كمان عايزه اقولك كده قولتلها احنا مش هنروك عند المدرب غير لما نعدي الدانجو في يوم واحد قلتلي ماش واحا قاعدين بتبص على أيدي قلتلي ايه الخاتم ده شكلو جميل جبتو منين قلتلها بعد اما خلصنا الدانجو لقيت صندوق فيه الخاتم ده وفيه ورقه بس انا لسه مفراتش الآ ورقه كنت مشغول بيكي علشان تتعافى قالتلي طب يلا طلتها نقرأها دلوقتي لقيت برضو الورقه مكتوبه بنفس اللغه إلى كانت عالي الباب الحجري إلى عند الجبل وبرضو حسيت ان الكلام بيترجم وبيقول هنيئا لك يا من أنهيت الداجو هنيئا لك يا من ارتديت الخاتم لقد أصبحت من فاتحي الداجو المعدودين في العالم ومكافآت هي أن تختار قوه من قوه التنين الذي كنت تجاربه ركز بس في القوه وهي هتتنقل للخاتم فورا والقوه دي هتكون ليك فالخاتم وحده يعني انت لو اديتو لأي حد غيرك مش هيشتغل عليه وبعد اما خلصت قراه لقيت ريم بتقولي هختار يا اسامه قوه ايه قولتلها بفكر في قوه الشفاء وركزت في قوه الشفاء لقيت الخاتم اتحول للون الأبيض قولت لمريم هاتي سكينه جرحت نفسي جرح متوصت واستخدمت قوه الشفاء السريع لقت الجرح اختفا وخلص اليوم وبعديها بشهرين الا كام يوم كنت انا وريم خلصنا الدانجو في يوم واحد وانا حصلت على خاتمين وريم على ختمين بس لما ريم جت تختار زي قوه الشفاء منفعتش فراحت مختار قوه النار والرياح وانا مختار قوه الأرض والماء و وحنا البيت وقولنا هنروح للمدرب بكره وقعت افكر في قصه ريم إلى حكتهالي
وكده خلص الجزاء وهنعرف الجزء الجاي حكايه ريم
منسوش تكتبو كمنتاتكو الجميله وهي إلى بتشجعني علشان اكمل
طبعا في بعضكو مش عجبو القفزات الزمنيه بس انا لو معملتش كده في مرحلت التدريب هتحس بالملل وعلشان في التدريب نفس الحاجه بتتكرر كل يوم وطبعا لزما تكون فترت التدرب كافيه انو يوصل لقوه كبيره مفيش حد في أسبوع أو اسبوعين بيبقى بطل خارق في ناس بتتدرب من ساعت ما اتولدت في ناس بتقعد سنه اتنين عادي علشان يستحق القوه إلى بياخدها ويكون في منطق شويه
دي جزئيه كنت عايز أوضحها
الجزء السادس بعنوان.حكايه ريم واعتراف اسامه
وقفنا الجزء إلى فات على وانا قاعد بفكر في كلام ريم ليا هحكي الكلام الي ريم حكتهولي
كانت ريم قاعده في الاوضه وسرحانه وشكلها زعلانه فقولت اروح اهزر معاها وحاول اخليها تفك بس هي راحت ضحكه دقيقه وبعديها رجعت تاني زي ماكانت رحت جاي قيلها ريم ايه الي مديقك
ريم :مفبش حاجه مديقاني
انا :ريم احكيلي وفضفضي الواحد لو دانه حابس الكلام جواه هيجيله حاجه
ريم :بتزعق وتقولي قولتلك مفيش حاجه
رحت انا قايم وقولتلها انا قاعد بره لو عزتي احكيلي
بعديها بساعه كنت قاعد عند الدانجو لقيت ريم جت وقعدت جنبي وقلتلي متزعلش مني انا كنت مديقه شويه رحت جاي قايلها انا مش مدايق وقولت اسيبك لوحدك تهدي قلتلي انا هكيلك ايه الي مزعلني
ريم :انا هحكيلك حكايتي انا من دوله في شمال شرق أوربا وكنت عايشا انا واخويا الصغير وبابا وماما وكنا ناس فقراء وفي يوم لقيت بابا راجع من شغله ودخل علطول عند ماما وبعدها بشويه لقيت صوت ماما وبابا عمال يعلى وبيزعقو لبعض وماما بتقول عايز تبيع ابنك وهو عمال يقولها هناخد فلوس حلوه تعيشنا عيشه كويسه بدل الارف إلى احنا عايشين فيه وبعديها بكام يوم لقيت بابا وراجل دخلين البيت وبابا اخد اخويا محمد وخرج وبعدها لقيت ماما قاعده بتعيط وبتلم هدوما وهتمشي وخدتني معاها وقلتلي مش هينفع نعيش معاه تاني اول مره باع ابنه بعد كده يبعك ويبيع شرفه واخرجنا انا وماما و حنا قعدنا عند جدو وتيته في بيت العيله وانا ده كلو مش فاهمه حاجه وعدت الايام وماما قبل اما تموت قلتلي عايزاكي تبقى جمده من بعدي مفيش حاجه تكسرك متعلقيش نفسك براجل الا لو حسيتي نفسك بتحبيه وكنت عايزه اقولك على حاجه عايزاكي تحولي ترجعي اخوكي اخوكي دلوقتي عايش عبد عند ست مفتريه بتحب تشوف الناس كلها أقل منها واخر كلمه قبل اما تموت حولي ترجعي اخوكي
وبعدها قعت اعيط كتير بس بيني وبين نفسي وقدام كل واحد انا متماسكه علشان انفز وصيت ولدتي ومخليش حاجه تكسرني وبعديها قولت لخالي انا انا عايزه اتمرن راح خالي وداني عند بطل صحبو ودربني لحد اما وصلت للمستوى التالت قولت كده كفايه وبعدها رحت اشتغل في شركه أبطال بس كان المرتب مش كتير بس انا كنت عايزه اتكفل بكل الحاجات الي هحتاجها وبعديها عرفت مكان اخويا فين ورحت علشان ارجعه وتكلمت مع الست إلى مكنتش عايزه تكلمني الا لما عرفت ان انا اخت محمد العبد بتعها فقعدت معايا وقلتلها انا عايزه محمد وشوفي انتي تطلبي كام وانا هحاول اوفره قالتلي انت معاكي كام اصلا علشان تقوليلي عايزه كام قولتلها انا دلوقتي مش معايا بس قريب جدا انا هيبقا معايا راحت قالتلي سعر علشان تعجزني وتخليني استسلم قلتلي 10 مليون جنيه قولتلها خلاص هتصرف واجبهملك وروحت وانا مش عارفه هعمل ايه انا اصلا بكفي نفسي لوحدي بالعافيه ورحت حكيت للمدرب بتاعي وهو قالي المرتب في شركات الابطال بيزيد جدا بعد المستوى الرابع ووصفلي المكان ده علشان اتدرب فيه وابقى أقوى وهي دي حكايتي قولتلها انت حكايتك ولا في الأحلام وبعدها روحنا على البيت وانا قاعد افكر في كلامها وان هي كانت خلصت الفلوس الي هي بتجمعها علشان تنقزني ومترددش دقيقه وحدها انها تدفع كل الفلوس الي معاها ليا وانا طبعا بعدها حسيت اني بدأت احبها فشخ
تاني يوم قولت هعترفلها بحبي ليها وصحيت بدري وقولتلها عايز انهارده نخرج مع بعض انهارده وبكره نروح للمدرب قلتلي ماشي و وحنا واتفسحنا وقولتلها في آخر اليوم اني عايز اروح عند الدانجو و حنا هناك وقولتلها فكره اول كلمه انت قولتهالي قلتلي لا قولتلها انت قولتلي يحمار كنت فاكر نفسك الوحيد الي بيتعمل اكتر من قوه وقعدنا نضحك انا وهيا وقبل اما نمشي قولتلها كنا عايز اقولك على حاجه راحت حطت اديها عالي بوقي وقلتلي متقولش حاجه وانا كمان بحبك انا سمعتك وانت بتكلم نفسك وبتخطط للكلام ده كلو رحت جاي وخدها في حضني وبستها من بقها بوسه تحمل كل معاني الكب كله و وحنا البت وأول مدخلنا البيت رحت جاي مقلعها كل هدومها وهي كمان قلعتني هدومي ونمنا على السرير
وصف ريم
ريم شخصيه مرحه وجميله بيضه فشخ تحس انك عايز تلحس جسمها كلو وتاكل فيه عندها بزاز كبيره وطياز حلوه وبتحب الرومنسيه في النيك
بعد اما نمنا على السرير قعت امصمص في بززها الكبيره وهي عماله تتاوه وراحت في دنيا تانيا ونزلت علي كسها ودنتني امصمص فيه وهي جابت مرتين ورحت جاي حاطط زبي على بقها وقولتلها مص قلتلي مش بعرف قولتلها اعتبريه آيس كريم ومصي فيه وقعدت تمص فيه ولحد اما حسيت اني هجيب رحت مخرجو ودنتني احكو على كسها وهي تقولي دخلو مش. قادره ورحت جاي مدخلهو ولقيت ددمم على زبي قولتلها مبروك لقيتي مدام وبعدها استنى شويه ودنتني ادخلو واخرجو براحه وكل شويه ازوح السرعه في النيك لحد اما خلاص كنت هجيب قولتلها هجيب قلتلي خاتم في كسي عايزك معايا طول الوقت ونمنا وصحينا ومكناش قادرين ودنتني انيك فيها اسبوع وبعدها روحنا قدام البوابه ولقناها مره وحده انفتحت ودخلنا ولقينا حاجه عمله زي وحش من الطوب رحنا جايين مستخدمين السرعه الفائقه وقطعناه بالسيوف كنا اشترناها قبل اما ندخل طبعا احنا بنغلف السيف بالنار علشان تزيد الصلابه ويقدر يقطع الصخور والمعادن وعدينا الوحش ولقينا تلت أشخاص قاعديت قدام بيت كبير فشخ ولقينا راجل كبير قلنا ازيكو انا اسمي
معلومات عن اسره اسامه
والد اسامه موظف شغال في شركه أبطال كبطل من المستوى الرابع قوته الخارقه هي المستقبل يقدر يشوف مستقب الأشياء علشان كده هو ساب اسامه يعمل إلى هو عايزه مع انو عارف ان اسامه هيواجه تحديات صعبه جدا وهيخسر في أوقات بس هيرجع يقف من تاني بمسعدت إلى حوليه بس كان فيه جاجه مش عجباه في مستقبل اسامه وهي ____(طبعا مش هقول هيا ايه عشان كده هحرق أجزاء من القصه) فطبعا هو كان عمال يحاول يغير المستقبل إلى هو شافو
بعد اما اسامه مشي والد اسامه عمل حادثه وقعد في المستشفى حواي كام شهر وطلع بعديها وهو معدش قادر يتحرك مفيش قوه قادره تشفيه محتاج قوه شفاء من الدرجه الخامسه أو السادسه ودي حاجه مكلفه جدا حوالي ٣ مليون علشان يقدر يتعالج ومع انو من المستوى الرابع بس مكنش معاه الفلوس الي تكفيه علشان كان بيصرف الفلوس على تعليم ولاده وكل شويه خرجات وفسح ومكنش بياخر عنهم حاجه علشان كده هو مش معاه فلوس كفايه وكان قاعد في البيت طول فتره غياب اسامه عن البيت
وبكده خلص الجزء السادس من سلسله الرجل الناسخ ومستني الكمنتات بتعتكم بقعد اقراء فيها وهي إلى بتشجعني اني اكمل كتابه
قبولي رايكم فيها
سلاااام
طبعا علشان تعليقاتكَو الجميله انا قررت اضم الفصل ده كمان على الفصل إلى فات
الفصل السابع بعنوان سنتين تدريب
الفصل إلى فات عرفنا ان اسامه اعترف بحبه لريم وهي كمان كانت بتحبه وبعديها دخلو من الباب وقابلو هناك ثلاث اشخاص قابلوهم اتنين في التلتينات وواحد عنده خمسين سنه الراجل الكبير قال انا اسمي ادورد ودول أصدقائي إسحاق واستيفن انتو التنين جاين هنا علشان تتدربو صح
بقول في سري يعني هنكون احنا جايين نلعب هنا
قلنالو انا وريم ايوه قالنا تدربنا هيكون تلت مراحل اول مرحلتين هيكون مع إسحاق واستيفن والمرحله الاخيره هتكون معايا
وبعدها روحنا انا وريم لاسحاق واستيفن ولقينا ادورد مشي وسبنا وقلنا نتقابل هنا كمان عمان سنين انا قولت يمكن يكون غلط وانا مش سامع وقعدنا وبدأ إسحاق الكلام وقال انا قوتي الخارقه هي انشاء عالم مستقل لا يخضع لقوانين الطبيعه واستيفن قال انا قوتي الخارقه هي القوه المدمره وانشاء إسحاق عالمه الخاص ودخلنا فيه احنا الاربعه
في العالم
إسحاق استعدو علشان قدمنا عشر سنين في التدريبات الجايه قولتلو ازاي كل ده هسيب علتي قالي متخفش عشر سنين هنا بيعدلو 10شهور بس وقلتلو بس انا بعد عشر شهور ورايا امتحانات قلي متخفش هنوفرل الكتب الدراسيه إلى هتزاكر منها وانت يا ريم حولنالك في مدرسه اسامه فهتطري تزكري معاه وتمتحني معاه وقلنا انت يومكم هيبداء الساعه سته الصبح هتفطر وتاخد شور وبعدها من الساعه سبعه لحد الساعه وحده تدريبات بدنيه ومن الساعه اتنين الساعه ثمانيه تدريبات روحيه وبعديها وبعدها تزاكر لمده ساعتين والتدريب ده هيدنو لمده سنتين وبعد السنتين هيكون فيه اختبارات ولو نجحت فيها هنكمل
التدريبات اليوميه
كنت بصحي السعه سبعه أدنى أجرى لمه ساعتين منغير قوه خارقه وساعه ونص تسلق في الجبال وساعتين و بنكفر في الجبال ساعتين كمان والي كملنا عليه لمده سنتين
والتدريبات الروحي كنت بدني لمده سنه يتأمل في مكان هادي بس بعد كده بقيت بتاكل تحت شلال والمياه عمالي تقع عليا
يوم من فتره التدريب كنت فاكر نفسي بقيت قوي فشخ فرحت قولت لستيفن انا عايز اتدرب معك تدريب قتالي معاك قلي مكنش وقت التدريب القتالي دلوقتي قلتلو بنبره غرور انا عايز اتدرب معاك دلوقتي هو حس ان انا اصبري الغرور قال اما أعلمه درس هو انك متتكبرش وفعلا بداء القتال ولقيت نفسي في خمس دقائق واقع على الأرض وجسمي مليان بالدماء وقلي علشان تبقى من اقوي الابطال لزمان تقدر قوه الناس وتبعد عنك الغرور علشان متهلكش ولزما تتوقع اي حاجه انت كنت فاكر بما ان قوتي هي القوه المدمره هكون بطيئ بس انت متعرفش انك ممكن تتدرب على قوه خارقه أخرى لما توصل بالقوه للمستوى السادس انا خليت قوتي الخارقه هي السرعه بس طبعا مش بالساهل انك توصل القوه الثانيه للمستوى السادس انت بتاخد ضعف المده إلى ينفع توصل فيها وخلص اليوم واسامه اتعلم الدرس وعرف حجات اكتر عن الفئه السادسه
طبعا التدريبات كانت صعبه عليا انا وريم خصوصا أنها كل يوم مفيش اجزات غير يوم كل شهر ليك يوم تخرج فيه كنت بخرج انا وريم فيه وإسحاق جيلنا واحد بوتو الخارقه حاجه زي الانتقال الاني بس مش كده هو ممكن يفتح باب لمكان انت زورتو قبل كده ونسخت القوه دي وكنت بخد ريم وتقضي اليوم كله في مكان انا اختاره مره وهي تختاره مره وعرفتها على مصر والاهرمات والمعتقد و حنا شرم والساحل وعرفتها العادات بتاعتنا وحكتلها عني وعن حياتي
وفي يوم بعد اما خلصنا الخروجه قبل اما نروح قولتلها انا عايز اقولك على حاجه انا برضو بحب وحده كمان علشان اكون مبكدبش عليكي وبحبكو انت الاتنين و وحنا من غير متتكلم وكنت حاسس انها زعلانه مني وطول الشهر إلى احنا بندرب فيه مكنش فيه كلام كتير بنا و خلص الشهر وخرجنا وكنت حاسس انها عايزه تقول حاجه وسرحانا طول اليوم وفاخر الخروجه قولتلها انت كنت سرحانه في ايه طول اليوم قلتلي انا كنت سرحانا في الكلام الي انت قولتهولي المره إلى فاتت وفكرت وقررت أن حبي ليك بيغلب على أي حاجه تانيه وانا موفقه بجزء من قلبك رحت حضنها وبيسها و وحنا ونكتها نيكه على السريع ونمنا علشان نصحى نكمل تدريب وخلصت السنتين التدريب
طبعا انت عمرك مبيكبرش في العالم إلى إسحاق عامله يعني شكلي من التمرينات هو بس الي اتغير وبقي جسمي عضلات ومش كده بس دانا وريم وصلنا للمستوى الرابع في القوه الخارقه بتاعتنا
خلصت السنتين وجه إسحاق واستيفن وقالولنا انتو ادربتو كويس خلال السنتين إلى فاتو وجه وقت الاختبار كل واحد هيقابل فيكو تلاته ولو كسبت التلاته اواتنين هنكمل التدريب اما لو خسرت هتروح وكده خلص التدريب ليه ووفقنا انا وريم وقولوا ماشي هنبداء الاختبار وقتيه رد استيفن كمان يومين وخدو اليومين دول اجازه ريحو فيها جسمكو قلنالو شكرا ومشينا انا وريم وقولتلها هنعمل ايه يا حبيبتي قلتلي احنا هنكسب وهنكمل معا بعض زي وخرجنا من الدانجو كسبنين هنخرج من الاختبار كسبنين واحنا ديما مع بعض قولتلها اكيد وتأتي يوم قال إسحاق انت هتواجه قوه النار من المستوى الخامس وقوع البرق من المستوى الرابع وقوه الأرض من المستوى الخامس وريم نتقابل قوه النار وقوع الحمض وقوه الرياح وكلهم من المستوى الرابع وجيه يوم الاختبار وأول موجه ليا مع قوه النار وبداء القتال رحت جاي بداءت بسرعه منغير مفكر واندلعت بسرعه عليه وجيت اضرب مهارات النار لقيتو استخدم مهاره النار من المستوى الخامس وي زئيرالتنين هي هي نفس مهارات المستوى السادس بس أضعف منها شويه ولقتني جت فيا ووقعت على الأرض وخلاص هتهزم والغضب أتمكن مني رحت جاي لسه مكون النار الزرقاء لقيت إسحاق بيزعق ويقول اساااااااااامه فقر على زعيقه وقال اسامه خسر وانا بعد اما قال الكلمه دي دنتني اعيط على الخساره دي وان انا خليت الغضب يتمكن مني واني مسمعتش كلام استيفن إلى نصحني بيه واني اكون مستعد لكل الحركات المفجاه واني افكر بهدوء علشان مش كل مره الخطه إلى انا حططها هتنفع وروحت باعت في الاوضه بتعتي ولقيت ريم جايه عليا في الوضه وأول اما دخلت راحت جايه حضناني منغير ما اتكلم رحت جاي معيط ومتكلمناش لمده اما انا هديت ورحت جاي قيلها على احساسي بعد اما القتال خلص وقلتلي خلاص ممكن نتعلم من أخطائي واحاول إصلاحها َقولتلها انا عملتي ايه قلتلي كسبت متخفش عليا انت سايب راجل وراك ضحكت من كلمها وقلتلي ايوه كده اضحك وجهز علشان وراك مبان بكره قولتلها ماشي وصحيت تاني يوم ورايا القتال ضد قوه الأرض المستوى الخامس وبفكر اني لزما اكسب علشان مخرجش من التمرين وبعدها اسحاق قلنا استعدو انتو الاتنين
وكده خلص الجزاء وشكرا على تعليقاتكم الجميله واتمنى تقول لي رايكم سلااااااام
الجزء الثامن بعنوان بصراحه مش لاقي عنوان
وفي كلام في آخر الفصل ياريت تقراوه وتقولولي رايكم
وقفنا الجزء إلى فات على اسامه وهو واقف قدام قوه الأرض وسحاق بداء القتال وقوه الأرض كان شايف اسامه أضعف منه وقوه النار هزمتو فعلشان كده كان عمال يتحرك بتساهل مع اسامه بس اسامه كان اتعلم من المره إلى فاتت وراح جاي مستني غلطه من قوه الأرض وراح اسامه طاير ونكون كولين اديه صخور وجاي يضرب قوه الأرض بس قبل اما الضربه توصل كان قوه الأرض كون جدار صخري علشان يحميه بس اسامه حطم الجدار وضربه بس الضربه مكنتش قويه جدا وراح اسامه راجع خطوتين لورا وقوه الارض رجع هو كمان وبيقول لاسامه انا شكلي استهترت بيك واستمر القتال وضربه من اسامه وضربه من قوه الأرض واسامه فكر يعمل فخ وحفر حفره بقوتو ووقع فيه قوه الأرض بس بحركه سريعه قدر قوه الأرض يخرج ما الخفره راح اسامه افتكر كلام استيفن وقرر يكون هادي وفكر بسرعه وخلا خططه تظهر من الأرض تديلو سرعه وكون في اي و كره من الضرب وضرب قوه الأرض وصاحب قوه الأرض اغمى عليه من قوه الضربه وإسحاق أعلن اسامه ألفائز وتأتي يوم اسامه كسب القتال الأخير وإسحاق قال إنهم هينتقلو الجزاء التاني من القتال وقلنا ليكو اسبوعين اجازه فرحنا انا وريم وخرجنا اول يوم واتفسحنا وقولت لريم انا عايز اوريكي اهلي بس انا مش عايزهم يشوفوني غير بعد اما التدريب يخلص قلتلي سهله ممكن انا وانت ننسخ قوه الاختفاء من أي حد قالتلي انا ناقصلي قوه وحده انسخها وممكن استخدمها في القتال وحتى ولو ممكن أبداها بأي قوه تانيه
طبعا قوه ريم مختلفه كتير عن قوتي قوه ريم النسخ فقط انا النسخ والأخذ والعطاء ريم ينفع تنسخ اربع قوه فقط انا ينفع انسخ اي عدد من القوى
القوه إلى بتمتلكها ريم هي السرعه الحمض وقوه معرفه القوه ولسه محددتش الاربعه
وهي حصلت على بوتين من الدانجو هما الرياح والنار
نرجع نكمل بعدها قولتلها فكره حلوه فشخ ونسخنا انا وريم قوه الاختفاء وإحنا على البيت بتعنا ودخلت البيت وكنت مستخبي انا وريم وأول ما حد يقرب منا نستخدم السرعه ومهاره الاختفاء ونجري وبعدها شوفت بابا قاعد ومش قادر يتحرك وزعلت على إلى هو الحال إلى وصله واستنيت على اما ينام وحاولت اعالجه لمده تلت سعات ومعرفش في الاخر وبعدها خرجت ورحت على اوضه بسنت لقتها نايمه زي الملاك وريم بصتلي وقلتلي هي دي إلى انت بتحبها صح قولتلها عرفتي منين قلتلي انت مشفتش وشك وانت بتبصلها ولقيت مره وحده ريم بتتكلم هي نايمه وبتقول بحبك يا اسامه وانت هترجع وقتيه لقيت ريم عماله تضحك وخرجت انا وهي بعد اما اتطمنت على أسماء وماما تاني يوم على المدرسه وكنت عايز انتقم من محمد إلى اهني قبل كده هو كان بيعاكس بسنت وأول حاجه عملتها هي اني استخدمت قوه الأخذ أشرقت القوه منو واستخدمت قوه العطاء والدتها لبسنت وكان وهو واقف قدام صحابه رحت منزله البنطلون والكسر وطبعا كنت مستخدم قوه السرعه علشان ميحسش بحاجه وقعد كل الفصل يضحك عليه وعدي اليوم في فسح وخروجات لحد اما حصل حاجه مكنتش نتوقعها لقيت أسماء دخله بيت معا واحد عمري ما شفتو وقولت لريم تعالى معايا بسرعه قلتلي فيه ايه قولتلها تعالى مفيش وقت ورحت ورا أسماء وقتها دخلا معاه شبه ودنتني واقف على الباب نسمع هو بيقول ايه وقتها بتقولو انت هتيجي تخطبني امتى قلبي ساعتها استريح قولت اكيد بيحبها وكنت لسه همشي لقيتها بتعمل أصوات جوه قولت لريم استعمل قوه الحمض عايز القفل بس هو الي يسبح ودخلت لقيتو حاطط بتعو على كس أسماء وهي بتقولو حاسب لتفتحني قلها متخفش يا حبيبتي واسامه راح عامل صوت في الصاله وقال لريم ألغى الاختفاء ادخلي عليهم وصوريهم صوره وأخرجي بسرعه قلتلو ماشي وفعلا عملت كده ريم وأسماء دنتها تعيط وتقول يا احمد هنعمل ايه دلوقتي هو طبعا واقف مصدوم من الي حث وقلها روحي وانا هوصل للعمل كده انت ناسيه قوتي ايه هي قوتي الهكر يعني اي إله اي تلفون مش هيقف ادامي قلتلو ماشي وخرجت هي وروحت وطبعا أحمد وصل الصوره ومسحها وروح على البيت ودخلت وراه البيت ولقيت بيكلم نفسه يقول كنت زماني فتحتها وخلتها خدامه عندي انا طبعا اديقت جدا من الموقف ده ورحت مشغل قوه الأخذ واخر منه القوه دي واستخدمتها لقيتو مصور أسماء وبنات تانيه كتير ورحت جاي ماسح الصور من عنده وخليت معايا نسخ من الي عنده وعرفت أرقام كل الناس الي مصورها من على الوتس وبعتلهم وقولتلها من فاعل خير انا مسحت كل الفيديوهات إلى أحمد مصورهالكو وبعت لكل البنات الفديو بتاعهم وليه معايا نسخه وروحت وكتبت ورقه لأسماء وحكتلها على اني برضو فاعل خير وانو أحمد مش بيحبك وانو هو كان عايز يستغلك زي بقيت البنات وبدلها الفديو هات بتاعت كل البنات علشان تسدق وقولتلها بكره الصبح هتلقيهم اتمسحو خالص وبعديها روحت انا وريم علشان نكمل التدريبات بتاعتنا علشان نبدأ المستوى التاني من التدريبات
طبعا الجزاء ده صغير فمعلش بس كنت عايز اكتبلكو اكتر من كده بس كان فيه شويه ظروف معرفتش اكتب منها برضو بتاسف على أن الجزاء صغير مره تانيه
وبكده الجزاء الثامن خلص ومستني تعليقاتكم على الفصول وطبعا الجزاء إلى فات انا لقيت ان مفيش كمنتات كتير فلو السلسله مش عجباكو ممكن اخلص السلسله بس فأنا هستني رايكم عايزني اكمل في إلى بكتبو ولا اخلص السلسله وكفايه كده علشان مش عجباكو هستني رايكم وهنزل الجزاء كمان 3 ايام وهقول إذا كان ده اخر جزاء ولا هكمل
سلاااااام
الفصل التاسع بعنوان انهاء التدريب والعوده الي الوطن
وقفنا الجزء إلى فات على انا انا وريم بدانا المرحله التانيه من التدريب
بداء اسسحاق يشرح المرحله التانيه من التدريب وقال ان التدريب ينقسم الي تلت اجزاء الجزء الاول هو اننا نكمل التدريبات العادية الي كنا بندربها بس هنتدرب طول اليوم فتره المزاكره هتتلغي فتره النوم هتقل هتبقي اربع سعات بس وهنتمرن كده لمده سنتين وبعدها الجزاء التاني من التدريب هو اننا هنقاتل بعض الناس من المستوي الخامس لمده سنه والجزاء الاخير هو اننا هنقاتل اسحاق واستيفن لحد اما نغلبهم وده غالبا هيبقي بعدها بسنتين وبكده هتكون خلصت الفتره كلها وبعد اما خلص اسحاق كلامه قعت انا وريم نتكلم عن المستقبل وقولتلها علي فكره هنقدر نوصل بيها للمستوي اس بسرعه منغير اما نقوم باعمال بطوله كتير ودننا نتكلم كتير ورحت علشان اكلم اسحاق واقولو اني عايز اخرج انسخ قوه وارجع تاني وخرجت واستخدمت السرعه الفائقه والتنقل ولفيت في اماكن كتير لحد اما لقيت القوه دي ورجعت وكملت التدريبات وخلصت تمن سنين في الزمن بتاع اسحاق يعني تمن شهور وقدرت انا وريم نتغلب علي اسحاق واستيفن وطبعا انتو فكرين ان هزيمه استيفن اصعب من هزيمه اسحاق بس كان العكس تماما مع ان استيفن بيستخدم قوه القوه المطلقه والسرعه بس اسحاق كان بيقدر يستخدم قوه انشاء العالم وبما اننا جو العالم بتاعو كان يقدر يستخدم اكتر من قوه بس هزمنا انا وريم مع بعض وبعد كده دننا نحاول لحد اما كل واحد هزمه لوحده وبكده خلصه اول مرحلتين للتدرب
القوه الخارقه الي بمتلكها الي الان
1 قوه السرعه
2 قوه النار
3 قوه البرق
4قوه الجاذبيه وهي دي القوه الي انا كنت خرجه اجبها قبل اما نبداء المرحله التانيه من التدريب
5 الهكر زي مانا مسميها او قوه التكنولوجيا
ظ¦ قوه خاتم الشفاء
7 قوه خاتم الارض
8قوه خاتم الماء
9 قوه النتقال
10 قوه الاختفاء
11قوه معرفه القوه
طبعا انا قررت بعد اما اخلص التدريب ان فيه قوي انا هتخلي عنها زي قوه الاختفاء علشان انا مش عايز ابقي جبان وقون الهكر هلشان مش هتفدني في الي انا عايزه ممكن اتخلي عن اي قوه تانيه وهدي كل القوه الي هتخلي عنها لمحمود اعز صاحب ليا و بسنت اختي
طبعا قوه الخواتم كنت كسبتها من عبور الداجو
قوه ريم الخارقه حتي الان
قوه السرعه
قوه الحمض
قوه معرفه القوه
قوه الاختفاء
قوه خاتم النار
قوه خاتم الرياح
نكمل خلص المرحله التانيه من التدريب وجيه ادورد وقال انتو خلصتو اول مرحلتين من التدريب ولسه اخر مرحله بس قبل اما نبداء اخر مرحله ليكو اسبوع راحه طبعا انا فرحت فشخ علشان انا وصلت مستوي خمسه وسته في معظم القوي وهروح علشان اشفي ولدي ورحت البيت وشفيت ولدي وخرجت علطول منغير محد ياخد باله وطبعا كنت براقب البيت وتاني يوم والدي صحي من النوم لقي نفسه قادر يمشي وخرج قابل ماما واسماء وبسنت والكل مش مسدق الي حصل ولا عارف ازاي حصل وبعدها رحت قاعت مع صاحبي محمود وهو الواحيد هَو وسعاد الي عارف وقعت معاه وحكتلو علي قوتي الخارقه وعن اني عايز اديلو بعض القوه الخارقه وانا عايزه يتدرب عليها وقولتلو انا قدامي شهر وهرجع وعايزك تتدرب قلي تمام يا صاحبي مين مش عايز يبقي قوي قولتلو تمام انا هنشالك عالم الزمن فيه بيعدي غير الزمن الي هنا يعني الشهر ده هيقابل سنه في العالم الي هصنعو وقول لبباك انك هتسافر شهر معايا قلي ماشي ومشيت وسبتو انا وريم ورحنا لسعاد واطمنت عليها وعرفتها علي ريم وطبعا مبينتش ان في اي علاقه مبيني انا وسعاد قدام ريم وهي كمان مبينتش وكنت بكلمها علي اساس انها امي وقاعد عمال اضحك وفرحان فشخ كاني قاعد قي بيتي وخلص فتره الراحه ورجعنا لفتره التدريب مره تانيه وقابلنا ادورد وقالنا هتتعلمو اخر حاجه خلال نص سنه وهتقاتلوني لمه نص سته كمان وبكده هيكون خلص التدريب واخر حاجه هتكون قوه اسمها الكي والقوه دي بتنتج من انك توصل بكل حوسك الخمسه للمستوي الاقصي وبينتج عن دمجها حاسه سادسه وهي التنبؤ يعني مثلا انا هقفل عنيا وهربطها وهقفلك بضهري وعايزك تحاول تضربني طبعا حاولت ولقيتو مره وحده تفادي الضربه وانا عمال ازود السرعه وهو عمال يتفادها وراح وقف ورايا وخبطني علي ضهري براحه وقالي كده اظن انت فهمت وكنت واقف انا وريم مزهولين من الي بيحصل ازاي يبقي فيه زي ديه ودننا انا وريم نتدرب لحد اما اتقنا انا وريم الكي وبعدها جينا نحارب ادورد واول اما بدانا القتال اتفجانا من الي حصل لقينا الكلام الي فوق ادورد اتبدل وظهر مكانو كلام وهو القوه هي النسخ وانا واقف انا وريم مش مسدقين الي بيحصل يعني طول الوقت ده هو كان مخبي علينا بس فقنا من الصدمه بعدها بشويه مش كتير ودننا نقاتلوه لمده لحد اما قدرنا نتعادل معاه وبعدها قعدنا معاه وقلي انا عايز احكيلك حكايه انا من زمان كنت راجل طايش كنت فاكر اني اقوي واحد في الكون طبعا انت عارف ان الكون بتعنا بيتكون من اربع كواكب وبيحكماها الحاكم الاعظم فطبعا انا كنت مغرور اوي وسفرت لكوكب تاني بعد اما بقيت بطل من المستوي اس في الكوكب ده وقولت هروح اهزم اقوي شخص في كوكب سبيلرج ورحت هناك ودارت معركه قويه وخسرت وكان هيقتلني بس لقينا الحاكم الاعظم اوقف القتال وحماني من ااموت وخدني عيشني معاه ودربني وبقيت بالقوه دي وبعدها رجعني الارض تاني علشان ابقي مدرب وقالي بعد 13 سنه في شب هيجيلك عايزك تعالمه كل حاجه انت تعرفها وخلص كلامه ورجعت علشان انام علشان نكمل التدريب بكره طبعا انا دماغي وقفت من كتر التفكير وقولت مش مهم المهم اخلص التدريب دلوقتي وبعدين ابقي افكر في الكلام ده بعدين وكملت ااتدريب انا وريم لحد اما بقيت انا وريم نقدر نهزم ادورد لوحدنا وخلص التدريب وجينا نروح ونسلم عليهم انا وريم واسحاق واستيفن يقوللنا متنسناش وانا اقولهم انا مادرش انساكم انتو علتي التانيه عشت معاكو عشر سنين مقدرش اوصفها كنتو مهتمين بيا انا وريم جدا انا مش عارف اشكركو الزاي وطعا مش هنساكو طول عمري وسلمت عليهم وكنا هنعيط بس هما مسكو نفسهم بس انا مقدرتش ودموعي هربت مني ولقيت ادورد بيقولي متعيطش انت كده كده هتزرنا من وقت للتاني فخلاص وودعناهم ونزلنا انا وريم وفتحت الباب ونزلتنا في جزيره مهجوره ولقيت ريم بتقولي احنا فين مش هنروح بتكو قولتلها طبعا بس بعد اما اخلص حاجه انت عارفه انا في الايام الاجازه انا كنت بسيبك الصبح ليه قلتلي معرفس ليه قولتلها انا كنت بشتغل بقوتي وقدرت اجمع فلوس اشتريت بيت في بلدنا قلتلي ليه قولتلها قبل اما اجوبك تقبلي تتجوزيني لقتها بتعيط وبتقولي هو انا سمعتك صح قولتلها طبعا وادي الاثبات ورحت جاي بيسها من بقها بوسها سرحنا فبها مش عارف قد ابه وقولتلها مردتيش عليا قلتلي طبعا موفقه وختها ورحنا علي مدينه وخلصنا اجرات الجواز وبقت ريم مراتي وختها ورجعنا الجزيره وقولتلها انا اشتريت البيت علشان نعيش فيه انا وانت ورحت علي البيت الي علي الجزيره طبعا انا كنت جهزته قبل اما نيجي انا وريم ودخلنا البيت وطلعنا علي اوضه النوم ومسكتها وقولتلها انا بحبك موت وقلعتها هدومها وقلعت انا كمان هدومي ومسكت بززها دنتني ارضع فيهم وهي عماله تتاوه ولعد اما خلصت رضاعه عملنا وضع 69ودنتني الحسلها في كيها واشفط فيه وهي تمص في زبي لحد اما هي جابت مرتين وانا جبت مره وهي دنتها تمص لحد امارقام تاني ورحت جاي قالبها ومدخلو في كسها براحه شويه وعمال اجمد كل شويه لحد اما بقيت برزع كنت حاسي ان زبي هيطلع من بقها ودنتني كده شوبه لحد اما جبت فيها وبعدها لقيت زبي لسه منمش قولتلها انا عايز انيكك في طيزك قلتلي ماشي الي تحبه يا حبيبي بس براحه قولتلها ماشي وكنت انا عامل حسابي وجايب زيت معايا ونزلت الحس لها خرم طيزها وبعدها حطيت الزيت علي ايدي وعلي خرم طيزها وبداءت اوسع فيه لحد اما دخل تلت صوابع وبعد كده شلت صوابعي ودخلت زبي وحده وحده لحد اما دخل كله ودنتني شويه متحركش لحد اما اتعودت عليه وبعدها دنتني احرك فيه ودنتني انكها لحد اما جبتهم فيها ونمت جنبها علي السرير ونمت مكنتش قادر اقوم من علي السرير استحمي وصحيت تاني يوم ولقتها محضره الفطار وبتقولي قوم اصحي استحمي واطلع افطر يا حبيبي قولتلها حاضر يا حببتي وقوم واسحميت وقولتلها الامتحانات بعد اسبوعين يا حببتي معلشي هنقضي هنه 10ايام ونروح علشان نلحق نراجع شويه ونظبط في الاجراءات الازمه للامتحانات ومعلشي بقي ضيعت عليكي شهر العسل يا حببتي معلش سمحيني قلتلي ولا يهمك يا حبيبي انت اهم حاجه بالنسبالي انت يا حبيبي رحت جاي بيسها وقيلها انا مش عارف اقول ايه بعد الكلام الجميل ده ودنتني انكها لمده10ايام وبعد كده رجعنا وقعت ريم في البيت الي انا اشتريتو وقولتلها خليكي انتي هنا كام يوم عقبال اما اقولهم في البيت قلتلي ماشي قولتلها انا هجيلك كل يوم واقعد معاكي
وروحت البت واول اما دخلت البت لقيت بسنت جريت عليا وحضنتني وقلتلي وحشتني ازاي تبعد عني كل ده قولتلها معلش يا حببتي ورحت جاي حضنها انا كمان ولقيت لَبابا جه وسلم عليا وجت ماما واسماء وسلمو عليا حلو المرادي هل علشان بقالي فتره غايب مش عارف ودخلنا وكنت كل اما يسالوني علي التدريب احاول احور في الموضوع وولدي قلهم خليه يريح دلوقتي وبعدين نبقي نساله ورحت علي اوضتي عمال افتكر كل الي حصلي من ساعت ما ولدي قالي انا مش ابنو ولحد دلوقتي ورحت في النوم وصحيت الصبح علي بسنت وهي بتبسني ورحت جاي قايلها ازيك يا حببتي عامله ايه رحت قايلها معادنا انهارده بليل بعد اما كلو ينام قلتلي ماشي وصحيت وكلمت والدي وقولتلو علي الامتحانات وقولتلو انا عايز اقولك علي حاجه بس مش هينفع في البيت تعالي نخرج وخرجنا وركبنا العرببه ونزلنا في كفيه وقعدنا وقالي انت عايز ايه قولتلو انترعارف بما ان قوتك المستقبل قالي ايوه عارف وموافق طبعا انا كنت جاي اقوله علي موضوع ريم واني انا اتجوزتها وبعدها قولتلو متقولهمش دلوقتي انا هبقي اقلهم في وقت معين وبابا روح وانا رحت علي ريم وقولتلها اني انا مستني اقول لبسنت بعد الامتحانات علشان نفسيتها فلتلي ماشي انا حبتها من كلامك عنها واي حد انت بتحبه انا كمان هحبه قولتلها ر___يخليكي ليا وسبتها ورحت لمحمود وقولتلو انا عايزك بعد الامتحانات تروح تدريب لمده سنه وقلتلو انت قدها انا هحتاجك بعد كده معايا ضهري في ضهرك قلي عيب عليك يا صحبي انا قدها قلتلو انا عارف انت اعز صاحب ليا وعلشان كده انا هقولك علي قوتي الخارقه وعن كل الي حصل وحكتلو علي الي حصل وقولتلو انت وبسنت هتتدربو بعد الامتحانات بشهر وروحت البيت وتاني يوم رحت لسعاد وسلمت عليها وحكتلها علي الي عايز اعملو قالتلي بس زه صعب يا حبيبي قولتلها اسامه الضعيف الي انتي تعرفيه اختفي وبقي القوي بس وقالتلي احسن حاجه انك مغيرتش شخصيتك واغتريت بنفسك علشان بقيت اقوي قولتلها الحقيقه ان انا اغتريت بنفسي في فتره بس المدرب استيفن ساعدني علشان اتخلص من الغرور الي عاندي وقالي مهما كنت قوي فيه ديما الي اقوي منك والكلمه دي ثبتا لحد دلوقتي في عقلي مش هنساها طول عمري وبعدها مسكت سعاد ورحت جاي بيسها من بقها ومقلعها هزوما ونازل تقفيش في طيزها الكبيره فشخ دي وبقلها متعرفيش انا بقالي قد ايه بحلم بيها ودنتني انكها فب طيزها لحد اما طيزها وجعتها ورحت جاي مذلعو وحطو في كسها ودنتني ابدل مبين طيزها وكسها وعمله وضعيه الكلبه ودنتني انكها واول مره اطول كده وهي نزلت كتير فشخ ورحت جايب في طيزها دخلت خت دش وخرجت لقتها نيمه مرضتش اصحيها وروحت البيت ونسيت اني كنت واعد بسنت اني هنكها امبارح وانا جيت نمت علطول واول اما روحت لقيت ريم قاعده في الصاله وزعلانه مني ومبتردش عليا دنتني اصالح فيها لحد اما اتصلحت بشرط اني انكها انهارده قولتلها ماشي ونزلت جبت اتغديت وجبت اسماك بحريه علشان اعوص المخزون الي خلص علي سعاد وروحت البيت كان كلو نايم دخلت لقيت بسنت قاعده مستنساني في الاوضه بتعتي ورحت جاي علي بسنت وحضنها وقولتلها عامله ايه يا حببتي مردتش عليا وراحت جايه بيساني من بقي علطول وقالتلي متعرفش انت كنت وحشني قد ايه الفتره الي فاتت انا منت كل يوم بحلم بيك رحت جاي ضاحك في سري وقولتلها انا عارف وشوفتك قبل كده بتنادي عليا وانتي نيمه قلتلي ازاي انت مش كنت بتتدرب قولتلها ده موضوع طويل هبقي احكيلك عليه وخلينا نخلص الي احنا بنعمله الاول ورحت جاي قايلها نامي انت اول مره ليكي سيبيلي نفسك وانا هتصرف ورحت مقلعها هدوما ودنتني امصمص في كل جزء من جسمها وبعدها دخلت علي بززها دنتني امصمص فيه لحد اما الحلمه بتاعتها احمرت فسه ونزلت علي كسها ودنتني الحس فيه ورحت بعدها خلتها تمصلي زبي وبعد كده عملنا وضعيه69ودنتنب الحس في كسها كتير ورحت قايم من عليها وجبت الزيت ووسعت طيزها ودخلتو سنه لقيتها اتالمت رحت جاي مخرجو لقيت عليه ددمم قولتلها مبروك طيزك اتفتحت ورحت مدخلو تاني وكل شويه ادخل حبه حبه لحد اما وصل لاخره وخدت عليه ودنتني ارزعرفيها وحاطط ادياي علي بقها علشان صوتها ميطلعش وبعدها رحت جاي جايبهم في طيزها وقولتلها روحي انت استحمي وانا خدخل بعديكي وراحت استحمت وخلصت وراحت علي اوظ*ضتها بعد اما بستها ودخلت انا كمان وخرجت ونمت وصحيت تاني يوم وعدي كام يوم وحه وقت الامتحان وقررت اني هطلع الاول علي المدرسه مشظ* هعمل زي كل مره وخلص شهر الامتحانات وروحت علي البيت وقلت لبسنت انا عايز اكلمك في حاجه مهمه قالتلي خير قولتلها انا بحبك فعلشان كده عايز اقولك علي حاجه انا بحب وحده كمان وعايز اجوزكم انتو الاتنين وانا خيرتها ياما اتجوزكم انتو الاتنين ياما ننهي العلاقه الي بنه وهي اختارت انك تشركيها فيا وانا قول اقولك انت كمان لقيتها بتعيط وقولتلها مش مهم تردي عليا دلوقتي ردي عليا كمان اسبوع وخرجت ومرجعتش البيت اليوم ده وبت عند ريم وقولتلها بطوله الابطال كمان اسبوع مستعده علشان ننفز الخطه قلتلي ايوه مستعده وبعد مرور اسبوع اول اما صحيت من النوم لقيت بسنت قاعد علي السرير بتاعي وقولتلها ازيك يا حببتي قالتلي انا قررت قولتلها قررتي ايه قالتلي انا موفقه انك تتجوزنا احنا الاتنين وانا اهم حاجه عاندي سعاتك قولتلها بجد الي انت بتقوليه ده انا بجد مبصوت فشخ من كلامك ده انا بحبك موت وانهارده انا عايز ابقي اعرفك عليها وخرجت وقولت لولدي يقولهم انهارده علي اني اتجوزت بس بعد اما انا امشي قالي ماشي ورحت علشان اشترك في البطوله بس لزما اشترك من المستوي الاول وطبعا انا كنت بحارب بقوه النار وكسبت المستوي الاول وكل يوم كنت بكسب مستوي طبعا انا عملت نفسي بعاني في المستوي الرابع وانا كنت مسجل باسم غير اسمي وكنت حاطط قناع علي وشي ومفيش حد من الجمهور يعرفني ويوم الي هقابل فيه اصحاب المستوي الخامس قولتلهم في البيت لو عايزين تشوفو حاجه مثيره افتحو بطوله الابطال علي التلفزيون انهارده هما بيعرضو قتالات اصحاب المستوي الخامس والقتال مع المستوي السادس وخرجت ودنتني اعمل نفسي بكسب بالعفيه لحد امز جه اخر قتال كنت انا ضد واحد من قوه النار وخليتو يضرب فيا وعملترنفسي اني مصاب وحدعتو وحت جاي فايز عليه وطبعا اصحاب المستوي اس عملو الي انا كنت متوقعه وانهم هيقولو انا مش هنعتبرك واحد منا قلتلهم اعترض واطالب بحقي اني اقاتل علشان ابقي بطل اس قالولي تختار مين قولتلهم اختاركم كلكم احربكم في نفس الوقت بس مش انا لوحدي انا وبنت بس حتي مش مصنفي غير كبطله مستوي تالت وطبعا هما مكنوش موفقين قولتلهم انتو خايفين لحسن تخسرو قالولي انت ازاي تتمكلم مع ابطال الفئه اس كده قولتلهم لو عايزين تسكتوني اهزموني راح جاي اكبر واحد فيهم قايلهم خلاص دي كده كده القوانين ومفيش اعترض علبه هو اختار اننا نحاربه كلنا تعالو نوريه احنا مين هما ابطال الفئه اس قولتلهم هو ده الكلام ورحت خالع انا وريم الاقنعه الي احنا لبسنها وقولنلهم يلا بينا طبعا البيت عندي قاعد متفاجئ وناس كتير فشخ عماله تتفرج والحكم بداء القتال
وبكده خلص الجزاء التاسع اكبر جزاء كتبته وانا طبعا حولت احسن الاملاء هو كان الخطاء الكبير في الكتابه التلقائي ولغتها واتمني الفصل يعجبكم الحزاء الجاي الاخير في السلسلة الاولي ولو عايزني اكمل في السلسله الثانيه قولولي في الكمنتات وتعليقاتكم هي الي بتشجعني اكتب فيريت تكترو منها وتلقولي نصايح لو فيه حاجه مش عجباك فيها ومحتاجه تعديل و
سلااااااااام نتقابل الجزاء االجاي
الجزء العاشر النهايه
اسف علي التاخير بس كان فيه ضروف مكنش ينفع اكتب انا بجد بحاول اكتب كل اما تكون في فرصه متاحه فبعتزرلكو تاني
وقفنا الجزاء الي فات علي ان الحكم بداء القتال
اول اما الحكم بداء القتال رحت جاي مستخدم قوه الجاذبيه علي اعلي قدره وثبتهم كلهم مكانهم ولسه ههجم عليهم لقيت صوت واحد بيزعق ويقول وقفو الي انتو بتعملوه ده انا رحت جاي فاكك الجازبيه بتعتي والكل وقف والحكم وقف القتال والراجل الي كان بيزعق هدي وببقولي لو عايز تتحداهم استني منفسه ابطال الفائه اس هي هتتعمل بعد سنتين انما دلوقتي مينفعش الي بيحصل قولتلو انا موافق اني استني للسنه الجايه بس عاندي شرط هو اني هحارب اتنين ضد اتنين انا وريم ضد اي اتنين يختاروهم قالي ماشي انا موافق قبل اما يمشي قالي انت اسمك ايه قلتلو مش تقول اسمك الاول قبل اما تسال ضحك وقالي اسف انا سيد قائد اتحاد الابطال قولتلو انا اسامه
طبعا انا كنت مبهور فشخ انو بيكلمني بس عملت نفسي مش فارق معايا
وومشي وجه ابطال الفئه اس اختارو اتنين هما بطل النار وبطل الجازبيه
بطل النار اسمه هشام السن 23سنه اصغر بطل فئه اس انضم وهوعندو 20سنه فكان عايز يخليني اخسر علشان هو يدنو المتميز
وبطل الجازبيه اسمو مهند السن 30اختارو علشان هما افتكرو ان قوتي الجازبيه فهو جه علشان يهزمني ويدنو هو الوحيد في ابطال الفئه اس الي بيستخدم قوه الجازبيه
وبداد القتال وراح هشام مستخدم قفص النار وهحبسني جواه انا وريم وبعد كده ضربني بكور نار استخدمت قوه الشفاء وشفيتني انا وريم ورحت جاي قلتلو هي ده اقوي حاجه عاندك واستخدمت مهاره النار الزرقا ودي مهاره نتيجه دمج قوه النار والبرق واستخدمت قوه عكس الجازبيه علشان انا وريم نطير وريم استخدمه النار الخضرا ودي نتيجه دمج قوه النار مع قوه الحمض ودي لو جت علي حت بتقدر تسيحو وريم استخدمتها علي رجل هشام ومهند وانا استخدمت النار الزرقاء علي ايديهم وهم اول اما الضربتين جم فيهم من شده الالم اغمي عليهم والحكم اعلن اننا الي فزنا ورحت جاي شفيهم من الضرر الي جه فيهم بسببنا واعلن ان فيه اتنين ابطال فئه اس جداد وبعدها سيد جه واتكلم معايا شويه وادني علبه فيها تلفونين ورخصه تدل ان الي شايلها من الفئه اس
وخلص اليوم وروحت انا وريم علي البيت وعرفتهم علي ريم طبعا بابا كان قلهم اني اتجوزت والبيت كان فيه حفله كبيره علشان بقيت بطل فئه اس انا وريم وبعد اما الحفله خلصه عرفت بسنت علي ريم والتنين شكلهم حبو بعض وخلص اليوم الجميل فحياتي الي اثبت فيه اني قوي جدا وخليت ريم هي كمان بطله اس وتاني يوم لقيت اتصال علي التلفون الي سيد ادهولي رديت لقيت سيد بيقولي ازيك يا اسامه انا بتصل بيك علشان فيه اجتماع لابطال الفئه اس كمان اسبوع قولتلو ماشي وخلصت كلام معاه وحكيت الكلام لريم
وفي نفس اليوم قعت انا وبسنت وقولتلها انا عايز اوديكي تتمرني علشان متكونيش نقطه ضعفي مش عايز حد يحاول يكسرني بيكي عايز اكون مطمن لما اسيبك لوحدك قلتلي ماشي وقلتلها خلاص هتروحي انت ومحمود تتدربو في نفس المكان الي انا وريم ادربنا فيه هتسفرو بكره هوصلكو للمكان هناك
وتاني يوم استخدمت قوه البوابه بتعتي ورحت علي مكان التدريب وقبلت ادورد واسحاق واستيفن وسلمت عليهم وقعدنا نتكلم شويه وبعد كده قالولي مين دول قولتلهم ده اعز صحابي محمود ودي اختي بسنت وكان عندي ليكو طلب انكو تدربوهم نفس التدريب بتاعي رد ادورد وقالي ماشي وقبل اما امشي واسبهم اديت لريم قوه البوابه وقولتلها في الايام الاجازه بتعتي عيزك تيجي وتقعدي معايا وتحكيلي علي الي انتي عملتيه في التدريب التدريب ده صعب بس عايز قوه بس مش قوه عاديه عايز قوه القلب عايز اعرف مدي حبي ليكي واوعي تتغري فيوم من الايام بسبب القوه الي انا ادتهالك ذي منتي قويه فيه اقوه منك متفتريش علي حد وسبت ريم واتكلمت مع محمود وقولتلو اختي امانه في اديك يا صحبي عايزك تحافظ عليها مش هقولك زي مقولتلها علشان انا عرفك علي ايه انت واقف في ضهري طول الوقت متخلتش عني وانا بردلك جميلك وعايزك تدنك معايا طول العمر متسبنيش علشان انا لو دورت مليون سنه مش هلاقي صاحب زيك وبعدها ختو بالحضن وقالي متخفش يا صحبي انا طول عمري معاك وهدني معاك طول الوقت بعتبرك اخويا مش صحبي حبيبي يا اس اس
سبتهم مع ادورد وروحت علي البيت واليوم ماشي طبيعي لحد اما والدي جه وقعد معايا وقالي عايز اسالك سؤالين بس تجوبني بصراحه اول سؤال انت بتحب ريم بجد قولتلو انا مش بحبها انا بعشقها بس مش هي لوحدها انا برضو بحب بسنت ومنساعت معرفت اننا مش اخوات وانا مش عارف اشلها من تفكيري وعايز اتجوزها ويريت انت توافق وعلي العموم هي موفقه وقولتلو انت كده كده كنت عارف الاجابه قالي انا كنت عارف النص الاول بس انما النص التاني لا بص يا ابني قوه معرفه المستقبل مش مطلقه ممكن يتغير المستقبل وانا عايز اطلب منك طلب بعد اما تجاوب علي السؤال التاني قالي هو انت الي شفتني من المرض الي عاندي قلتلو ايوه قالي طب انا عايز تاخد مني القوه بتعتي مش عايز اكون عارف المستقبل عايز اتفاجئ عايز اكون متفاجئ وانت بتحقق الانجازات قولتلو ماشي الي تشوفو يا بابا
فيوم تجمع ابطال الفئه اس كان المكان الي فيه التجمع كان فيه اتحاد الابطال الي بيتكون من مندوبين من كل دوله وابطال الفئه اس وبداء التجمع واتعرفت علي باقي ابطال الفئه اس واناقشنا في الاوضاع العامه في العالم والمشاكل وعن المجرمين الي بداؤ ينتشرو في العالم وعن الابطال الي بقو بيتحولو لوحوش والاجتماء خلص وسيد زعيم الابطال قال ان فيه اجتماع كل شهر ولو فيه ظرف هنتواصل معاكو وخلص الاجتماع وروحت انا وريم ولقيت سيد بيقولي عايزك تتكفل بالمجرمين الي في المدينه بتعتك قولتلو ماشي بس انا عايز 10مليون جنيه قالي ليه حكتلو حكايه ريم واني عايزهم علشان انقز اخوها قالي اسبوع وهتلاقي الفلوس اتحولت في حساب باسمك وتقدر تسحبهم ساعتها وسبتو ومشيت وروحت انا وريم واكتشفت ان ريم مساوله عن مدينه تانيه غير المدينه الي انا مسؤل عنها وانهم هيوفرولها سكن تسكن فيه قولتلها ماشي وحكتلها علي ان الفلوس هتوصل كمان اسبوع وهكلم سيد انو يديني انا وانت اجازه بعد اسبوع علشان نرجع اخوكي راحت حضناني وقلتلي بحبك موت يا حبيبي وبستني من بقي وعلي المغرب اتحركه الطياره بتاعتها ووصلتها للمطار وانا مروح شفت اتنين عملين بيعكسو وحده بطل رحت جاي وبعدهم عنها وقلتلهم متعتبرها زي اختك ترضي حد يعكسها طبعا انا كنت عايز اعرف هل هم يستحقو اني اضربهم ولا لا لقيت واحد منهم بيقولي انت مالك قولتلو صح وولفيت ابص للبنت ولسه هقوله هما بيعكسوكي لقتهما بنت خالتي ساره رحت جاي قايلها ازيك يا سارهبقالي كتير مشوفتكيش قالتلي انت مين قولتلها انا اسامه هو انا شكلي اتغير خالص كده قلتلي اسامه عامل ايه وانا وهي نسينا الاتنين الي وقفين لقيت وحد منهم ببقول ايه يا نجم انت هتحب فيها ولا ايه اخلع من هنا قولتلو دنا كنت نسيتك انك هنا راح جاي ضربني في وشي بقوه النار وقالي انا يلا في المستوي الرابع يعني روح شوفلك حتا تنام فيها رحت
طبعا الناس مش متبعه ابطال الفئه اس كتير علشان كده قولت لوالدي اتفرج علي البطوله علشان اخليه يعرف اننا بقيت من ابطال الفئه اس
بعد اما ضربني حسيت ان نمله لمسه وشي ورحت جاي مستخدم الجازبيه والسسرعه الفائقه وضربتهم وبعدها قولتلو لو عايز كمان انت وهو مفيش مشكله انا هعد لتلاته لو ممشتوش هتلاقو نفسكو في المستشفه واحد اتنين تلاته لقتهم بقو في اخر الشارع وده كلو وقفه مزهولامن الي بعمله وقلتلي انت قوي جدا ضحكت علي كلامها وقولتلها هوصلك علشان محدش يعكسك تاني واسلم علي خالتي شويه قالتلي ماشي وطول الطريق عملين نتكلم علي ايام زمان ووصلنا البيت واول ما وصلت لقيت خالتي ختتني في حضنها وقالتلي ازيك يا اسامه عامل ايه بقالك كتير مبتجيش وانا زعلانه منك مجتش عزي عمك سمير
عم سمير هو جوز عمتي وابو ساره
قولتلها وحده وحده كل ديه اساله هههه اول حاجه انا الحمد __ تاني سوال وتالت سوال انا مكنتش في البلد ساعتها كنت مسافر ومعلشي هعوض هالك وهبقي ازورك كتير قالتلي ماشي مع اني لسه زعلانا منك قولتلها انا اقدر ازعلك طب بص انا لمه اسبوع هعدي عليكي كل يوم قالتتلي ماشي كده هسمحك لقيت ساره دخلت في الموضوع وقالت ماما اسامه لسه ضارب اتنين كانو بيعكسوني من شويه رحت قايلها اولا متنطيش في الكلام كده مره وحد ثانيا انت بنت هالتي يعني لو مش هدافع عنك هدافع عن مين بعدها لقيت خالتي بتقول خش خدلك شور وانا هجبلك هدوم من هدوم عمك سمير قولتلها ملوش لزوم قالتلي لا لازم قولتلها ماشي وخلصت وانا خارج الهدوم كانت ديقه عليا لقيت ساره اول اما شفتني عضت علي شفيفها وقلتلي ايه العضلات دي قولتلها من التمرينات الي كنت بعملها قلتلي بس انت شكلك قمر قولتلها انت بتعكسيني هههه انا كده هتغر في نفسي يعني لما انا اكون قمر هتبقي انت ايه لقيت خالتي بترد وتقول شمس طبعا رحت جاي قايلها علشان كده كل اما ابص في وشها القبها منوره لقيت ساره جريت علي اوضتها وخالتي قالتلي بقي كده تكسف البنت قولتلها عادي يا خلتي وقالتلي انت كده هتبات معانا مينفعش مده تروح بالمنظر ده البنات كده مش هتسيبك قولتلها متخفيش يا خالتي انا كزه مده متجوز مش اي بنت هتعرف تغريني الا لو كان بمزاجي قالتلي يواد يجامد وبعدين خد هنا انت اتحوزت وقتيه قولتلها وانا بتدرب اتعرفت علي وحده واتجوزتها قالتلي ماشي بس برضو مش هينفع تروح انهارده انا وساره هنام مع بعض وانت نام في اوضه ساره قولتلها ماشي يا خالتي واتصلت بامي وقولتلها اني هبات عند خالتي قالتلي ماشي ونمت في اوضه ساره وكان فيه في اوضه ساره لاب توب بتاعه فطبعا الفضول شادني ودخلت عليه بالقوه بتاعتي وعرفت كل الي عليه وصحيت تاني يوم صحيت لقيت ساره بتغير هدومها وانا لسه علي السرير طبعا بتاعي بقا واقف جدا خصوصا ان بقالي فتره منكتش وكان نفسي انط عليها بس قولت لا دي بنت خالتك وبعدها صحيت وقومت طبعا هي اتخضت قولتلها معلش بقي واخد منك الاوضه بتعتك قالتلي ولا يهمك انا الي لازما اعتزر علشان صحيتك وقولتلها عادي انا كده كده كنت هصحا دلوقتي وصحيت وفطرت وانا وخلتي وساره ولقيت ساره لبسه لبس ابن كلب كانها بتقولي تعالي نكني لبسها مجسم طيزها وبززها طبيزها متوسطه وبززها برضو متوسطه دنتني اهدي في نفسي علشان منكهاش غلشان خالتي قاعده وبعد الفطار قولت لخالتي انا مروح قالتلي ماشي بس اعمل حسابك بكره هتيجي تبات معانا قولتلها ماشي وتاني يوم رحت لخالتي وانا هناك طبعا ساره كانت لبسه لبس سكسي برضوو وعدي اليوم ورحت علي اوضي علشان انام وخالتي وساره راحو علشان ينامو وانا قتعد علي السرير لقيت الباب بيتفتح براحه عملت نافسي نايم لقيت ساره عماله تنادي عليا بصوت واطي عملت نافسي مش سامعها لقتها حطت اديها علي بتاعي الي ابتدي يقف تدريجيا وبعدها لقتها طلعتو وحطتو في بقها رحت جاي عامل نافسي لسه صاحي وبقولها بتعملي ايه لقتها بتبولي عادي انا بحبك فيها ايه قولتلها بس انا متجوز وبحب مراتي ومفيش وحده هحبها قدها قلتلي مش مشكله خلينا نتبسط دلوقتي قولتلها انت شاربه حاجه لقتها راحت جايه بايساني من بقي رحت جاي انا مندمج معها في البوسه وبعدها فقت وبعتها عني قولتلها انا مش بحبك ومش هتجوزك علشان تكوني عارفه انا بحبك كبنت خالتي انما مش مراتي علشان تكوني عارفه قبل اما اعمل اي حاجه قالتلي موفقا قولتلها انت عامله كده ليه هو انت اتنكتي قبل كده لقتها زعلت وعيطت وقالت يعني علشان بحبك ابقي وخده شمال صعبت عليا علشان بتعيط قولتلها خلاص متزعليش مني ورحت جاي بيسها ومسحلها دموعها ورحت جاي مقلعها وبعمال امصمص في حلمه بزها الي زي الكريز ونزلت الحس كسها الي لونه احمر ودنتني امصلها لحد اما جبتهم في بقي وكان طعمو كانو َسكر قولتلها ذعمو زي العسل قالتلي طب مش هتخليني ادوق انا كمان وكانت بتشاور علي زبي قولتلها اتفضلي ودناها تمص لحد اما جبتهم في بقها وبعدها زبي نام دنتني العبلها في جسمها لحد اما زبي وقف تاني وقولتلها يلا قالتلي دخلو في كسي قولتلها انت مفتوحه قالتلي لا بس هي عمليا وخلاص قولتلها لا طبعا انت بنت خالتي وانا مرضلكيش كده انا هدخلو في طيزك وقولتلها عندك زيت قالتلي اه في الدرج رحت جاي جاييه وحطبت منو علي زبي وعلي طبزها وجوها وحطيت بتاعي وكل شويه ادخل حته وهي تكون هتصوت بس انا حاطت اديا علي بقا لحد اما دخل كله واستنيت لحد اما اتعودت عليه وبعد كده دنتني ارزع فيها وهي عماله تتاوه وتقولي جامد جامد وانا اقولها وطي صوتك لحسن امك تسمعنا وانا عمال انكها حسيت ان في حد بيتفرج علينا واستخدمت سرعتي علي اقصي سرعه وطلعت بتاعي من كسها ولفيت وبصيت لقيت خالتي وقفا عماله تتفرج علينا وعماله تلعب في كسها رجعت زبي فس كس ساره وكل ده حصل في ثانيه بس وساره حتي محستش اني شلت زبي من كسها وبعد كده كنت قربت اجيب رحت جاي معلي صوتي شويه وقولتلها هجيب علشان خالتي تلحق تلم نفسها وتمشي وجبتهم في طيزها وقولتلها روحي خدي شور وانا عاخد بعديك وروحي نامي لقتها راحت جايه حضناني وقالتلي بحبك قولتلها وانا كمان ومشي وانا بعدها استحميت وطول الوقت بفكر ليه خالتي مجتش زعقت وخلتني اتجوزها ونمت وانا مش عارف فبه ايه وصحيت تاني يوم وفطرت وكنت جاي امشي قولت لساره عايزك في حاجه قالتلي ايه قولتلها ابعدي عن الواد الي انت ماشيا معاه ده ده واد مش تمام قالتلي انت عرفت منين قولتلها انا عندي قوه ان انا اتحكم في الالكترونيات واني دخلت علي اللاب بتعها وشفت المحادثات وبعد كده دخلت علي اميل الواد ده ولقيتو بيكلم بنات كتير واولهم صحبتك روجينا قالتاي ماشي انا اصلا بعدك مش هعرف حد تاني قولتلعا ماشي وبعد اما خلصت كلام لقيت خالتي بتقول بتتكلمو في ايه قولتلها بقولها اني مش هعرف اجي فتره علشان مسافر لقيت خالتي بتقولي مسافر ليه قولتلها رايح مشوار انا ومراتي لقيت ساره بتقولي انت متجوز قولت في بالي يبنت الجنيه بتعمل نفسها متعرفش وبعد كزه سبتهم وروحت وبعدها بكام يوم الفلوس اتحولت ولقيتهم 11مليون مش عشره قولت تمام علشان مصريف الرحله والحجات الي هنحتجها واحنا مسفرين وبعد كده سافرت انا وريم ورحنا هناك واتعرفت علي علتها وعرفتهم انها اتجوزتني وسلمت علي خلها وقولتلو بشكرك انك اعتنيت بريم طول الفتره دي ولو احتجتني في حاجه انا تحت امرك وسبناهم انا وريم ورحنا علي بيت الست بنت المتناكه الي خدت اهت ريم لقتها عماله تماطل قولتلها هتخدي الفلوس وتجبيه ولا لا قالتلي ماشي اه بس انت الي ابتديت ومتزعلش بعد كده وانا معبرتهاش وسبتها وروحت انا وريم وحققت معظم الي كنت عايزه اتجوزت ريم وبقيت انا وهي بطلين من الفئه اس وانقزت اخو ريم وبقي معيا فلوس والحياه تمام بس دوام الحال من المحال
وبكده خلصت السلسه الاولي من البطل الناسخ واتمنا السلسله تكون عجبتكم انا هبداء في تنزيل السلسله الجديده بعد رمضان وكل سنه وانتو طيبين سلااااام
ما بعد النهايه
في يوم المفروض انو اجازه لبسنت لقيتها مجتش روحت رايح علي مكان التدريب لقيت ادورد بيقول انهم خرجو في اليوم الاجازه ولقيت بعدها رساله جيالي علي التلفون وبتقول لو عايز تشوف اختك او صحبك اعمل الي هيتبعتلك في الرساله الي هتتبعتلك دلوقتي وانا بقراء الرساله دماغي وقفت وحسيت ان الغضب اتملكني وقولت هقتلهم اي حد هيلمس شعره من بسنت او محمود هيموت
سلاااااام
المقدمه
القصه من وحي الخيال في عالم في القوه الخارق كتير كل واحد له قوه خارقه ومعا لتدريب بتزداد القوه في٦ رتب من القوه هي الاس الايه والبي والسي والدي وآلاف أعلى رتبه الاس وأقل رتبه آلاف نسيت اعرفكم بنفسي انا اسامه طالب في ا لا مرحله الثانويه متوسط القوه الجسديه وزكي جدا عايش في بيت فيه اختين وأب وأم
البدايه
نبداء الحكايه كنت في سنه اولي ثانوي كنت قاعد انا وولدي إلى عايز احكيلك على حاجه كنت مخبيها عنك بقالي كتير عيزك تسمعني لحد اما اخلص كلام انت يا اسامه مش ابني انا لقيتك على باب بيتي من١٦سنه كنت لسه في لفتك وكنت انا وامك كنا خلفنا بنت بس لسه مخلفناش ولد فأنا قلت نربيك وتبقى ابننا ولاكن امك مكنتش رضيي ودنتني افقنع في ولدتك اننا نربيك فرضيت وعلشان متزعلنيش وبعديها جبنا اختك وخلص ولدي كلامه وسكت وانا عنيا مليان دموع ودخلت جرى على الاوضه بتعتي وقفلت الباب ودنتني اعيط وفكرت في كل الي حصل في حياتي وازاكي كانت أمي بتعملي وحش وديما أقل من اخواتي البنات وكانت اختي الكبيره اسماءعان برضو بتعملي ووحش بس كانت اختي الصغيره بسنت بتعملي حلو وبتخفف عني إلى المي واختي بيعملو فيا وونا قاعد بعيط لقيت الباب بيخبط فقلت مين
بسنت: افتح يا اسامه انا بسنت
اسامه: سبيني في حالي عايز اقعد لوحدي
بسنت :افتح يا اسامه علشان خطري ( طبعا انا بحب بسنت جدا ومبحبش ازعلها حتى لو انا مدايق فقمت رحت فتحتها الباب ودخلت قعدت معايا على السرير)
بسنت: اسامه انت زعلان من الكلام الي باب قلهولك
اسامه: انا مش زعلان انا مصدوم من الكلام ومش مسدقو وبحبك انتي وبابا وعايز أفضل معاكو
راحت بسنت ضمتني ليها وقالتلي احنا كمان بنحبك وهتفضل ديما معانا
نسيت اوصفلكو بسنت هي جميله جدا وش مدور جملي بزاز أكبر من المتوسطه وطياز متوسطه حاجه تخبل كانت الولاد كلها عيزه تكلمها بس هي مرضيتش تكلم حد
قوتها تقدر تحول اي شي بتلمسه لاس جاحه هي عوزاها مثلا ممكن تحول التراب لدهب ممكن تحول للحيد لسيف
اما انا زي مقلتلكو شاب متوسط الجمال زكي جدا ولاكن في مشكله كبيره وهي أن قوتي ضعيفه جدا هي اني ممكن اتحكم في جسم اي حد ابص في عنيه لمده ٣ثواني ودي قهو ضعيه جدا بالنسبه للقوى الخارقه التنيه
نرجع نكمل بعد ما حضنتني وقالتلي احنا كمان بنحبك يا اسامه وراحت جايه مدياني بوسه على بقى دبني فيها ٥ دقائق ورجعت ابصله وهي تبصلي وتقولي انا بحبك يا اسامه من زمان وقولتلها وانا كمان وقعت ابوس فيها وهي سيحه مني وعمال اكل في بززها وارضع فيها والحس حلمتها ورحت جاي قالع البنطلون وشافت زبي طوله ٢٢سم وعرضه ٣ صوابع وشفتو قلتلي هو كبير كده ليه قلتلها بزعيق هوانتي تعرفي منين انو كبير قلتلي متخفش انا معرفش رجاله غيرك بس انا كنت بتفرج على سكس على التلفون عرفت بقى انا عرفت منين قلتله معلشي متزعلنيش مني بس انا بحبك ومش عايزك تعرفي رجاله غيري قلتلي ماشي قالها مصي زبي دنتها تحاول تمص كانت مش محترفه فعرفت انها بتقول الحقيقه قعدت تمص فيه لحد اما حسيت اني هجبهم قلتلهازهجبهم قلتلي هتهم في على بزازي رحت جيبهم على بززها وانا حاسس اني اول مره اجيب الكميه دي كلها ورحت جاي منزلها البنطلون ونزلت الاندر وشفت احلى كس شفتو في حياتي كان لونو احمر جميل فشخ رحت نازل عليه بعت الحس فيه وانا عمال ادعك في بززها لحت اما جابت مرتين في بقى قلتله كده كفايه انه ده علشان محدش يحس بينا ونبقى نكمل في وقت تاني قلتلي ماشي انا دخله استحي بعدها بي نص ساع ه دخلت انا كمان استحميت خرجت لقيت بسنت ممدده على السرير بتاعي شكلها مغري جدا بس مسكت نفسي علىشان محدش يشوفنا وقعت جنبها على السرير وقلتلها احكيلي بقا انت بتحبني من آمنا لقتها اتكسفت و ده وشها الناحيه التنبيه وقالت متحرجنيش قلتلها قليلي بقى علشان خطري قلتلي ماشي هقولك
نكمل بقا الجزء الجاي اتمنى تعجبكم السلسله وحابب اقول حاجه طبعا دي اول مشركه ليا فيريت تقولو رايكم في الكمنتات وتشجعوني وتنصحوني اشفكم الجزء الجاي
الجزء الثاني
وقفنا الجزء إلى فات على حكايه بسنت ليا أن هي حبتني ازاي بداءت بسنت تحكي
بسنت :الحكايه بداءت من خمس سنين لما كنت في المدرسه وانا في البريك لقيت أحمد وده زميلي في المدرسه هو و اتنين صحابو عملين يعكسو فيا انا طبعا مهتمتش ومشيت وسبتهم بعد اما خلصنا المدرسه وانا مروحه دنهم برضو يعكسوني وانا مشيا ورحت وقفا وقلتلو اعتبرني اختك ترضا حد يعمل فيها كده مردش عليا ودنو يعاكس فيا
قوه أحمد الخارق هي يقدر يتحكم في الميه هو كان سعتها مش بيعرف يتحكم بيها قوي
نرجع نكمل بعد اما قلتلو كده دنو عمال يعكسوني ومهتمش لكلامي وكان بيقولي هنيكك دلوقتي دنتني أجرى منهم وانادي عليك لحد اما لقيتك جيت عليا وانا مش عارفه انت جيت منين حسيتك البطل بتاعي ورحت جاي قدمهم وقلتلي روحي جرى على البيت وانا روحت جرى على البيت وحكيت لبابا على إلى حصل وعلي المكان الي انت فيه وهو جرى عليك وبعديها بساعه لقينا بابا جاي وشيلك على أيدو وانت مغمى عليك من كتر الضرب وجسمك مليان جروح بس الحمد - - - - مكنتش خطيرا وانا من ساعتها وانا بحبك ومش قدره اشيل تفكيري من عليك وكل اما افكر فيك احس بإحساس حب بس مش حب اخوه لا دا حب من نوع تاني وعرفت دلوقتي انا كنت بحبك ازاي انا كنت بحبك حب شهوه حب ملهوش حدود
بعد اما هي خلصت حكيتها انا رحت جاي حضنها وقولتلها وانا كمان بحبك من زمان بس كنت فاكر لما اقولك معنتش هتكلميني تاني وهتزعلي مني فقولت خلي الحب ده في قلبي وهدفنو معايا بس طلعتي انت كمان بتحبيني وده احسن خبر سمعتو في حياتي
• خلصت انا وبسنت الكلام وبعديها خرجت من الاوضه وطلعت قعت قدام التلفزيون ولقيت ولدي جيه وقعد جنبي ورح جاي قلي انت زعلان من الي قلتو و رحت جاي قيلو انت طول العمر هتكون ولدي ومفيش هتزعلني منك يا بابا ورحت جاي حضنو وخلصت التلفزيون ورحت نمت صحيت تاني يوم على بسنت عماله تبوس فيا ووتقولي اصحى علشان تفطر ورحت جاي وخدها في حضني على السرير وعمال العب في بززها وادعك فيهم لحد اما سمعت صوت ماما بنادي علينا رحت جاي سيبها وقولتلها ترحلهم وانا هاجي وراها خرجت لقيت ماما وبابا وأسماء وبسنت قعدين بيفطرو روحت قعت معاهم وبرضو دنت معملت ماما ليه زي مهي عماله تهزق فيا هي وأسماء وولدي عمال يهدي فيها وهي مش رضيا تسكت خلصنا فطار ورحت اتفرج على التلفزيون ولقيت الباب بيخبط طبعن ماما ندهت عليا وقلتلي قوم شوف مين يا زفت روحت جاي رايح اشوف مين لقيت خلتي سماح وبنتها الفرسه حنان (طبعا خلتي وحنان بيحبوني على عكس ماما وأسماء) جات ماما وقعدت مع خلتي وحنان طبعا سبتهم يتكلمو ورحت قاعد في الاوضه بتعتي وفاتح اللاب توب وقعت اتفرج على افلام سكس وضربت عشره وفتحت مواقع تعليميه عن الأماكن إلى بتهيج الستات وقرأت أن في مهيج لستات مفعولو قوي خت اسمو وسجلتو على التلفون وقولت لو احتجتو بعدين و كلمت أعز اصحابي حسام وفَقلتلو نلعب بلاي استيشن ونزلنا قعدنا نلعب كسبتو مطشين وهو كسبني مطش واحد بس ورحنا قعدنا على القهوه وروحت زكرت الحاجات الي عليا علشان بكره ورايا امتحان رياضيات في المدرسه وزكرت وخلصت ورحت نمت بس وانا ممدد على السرير لقيت بسنت دخله عليا الاوضه وتقولي عايزه اقولك على حاجه
• بسنت: في واحد عمال يعكسني اسمو محمد هو معاك في الفصل وكل يوم يرخم عليا هو وصحابو قلتلها خلاص متخفيش هشوفلك حل وسبتني وخرجت طبعا بعد اما خت منها بوسه ونمت صحيت تاني يوم الساعه ظ¦ دي طبعتي قعت اراجع شويه للامتحان ورحت على المدرسه وخلصت الامتحان بسهوله كالعاده بس انا مش بحب اجيب الدرجه النهاية فبحل كام مسأله غلط علشان ملفتش الانتباه وبعد اما خلصت المدرسه استنى محمد وهو خارج علشان اشوف موضوع بسنت وخصوصا انو انا مش قوي علشان اضربو فقلت استخدم زكائي و اكلمه بالهدوء وبعد شويه لقيتو خارج هو وصحابو قلتلو محمد عيزك في موضوع لوحدك قلي قول دول اخواتي ومفيش حاجه سر بيني وبينهم قلتلو طب انا عيزك تبطل تعاكس اختي لو سمحت كنت فاكر ان الاحترام هينفع معا بس لقيت عكس كده لقيتو قعد يضحك هو وصحابو وقلي طب تعالا معايا رحت جاي قيلو ليه بتضحك وليه عيزني اجي معاك قلي تعالا وهقولك انا ليه بضحك وعلشان مفيش حد يسمع الكلام الي هقولهولك قولتلو ماشي وانا مش مطمنلو وقفنا في زوقه مقفوله وأول موقفنا راح جاي مديني بالبونيه في وشي بسرعه رهيبه
• قوه محمد الخارقه هي السرعه بيتحرك بسرعه كبيره بس هو لسه في المستوى الثاني من إطلاق القوه ( في ست مستويات من إطلاق القوه) وهي إلى غالبا بتحدد تصنيف كل واحد
• نرجع نكمل بعد اما ضربني بالبونيه في وشي وقعت على الأرض ودنو يضرب في هو وصحابو ويقولي قبل اما تتكلم معايا قولي يا سيدي ودنو يعيرني علشان قوتي الضعيفه واني مش عارف احمي نفسي هحمي غيري ازاي هحمي اختي ازاي ورحت جاي قيلو هبقي أعظم بطل في التاريخ وهتشوف قعد يضحك عليا ويقولي هنشوف وراحو سيبني ومشيو وانا روحت أبيت ودخلت على اوضتي منغير محد يشوفني وقعت اعيط وبابا سمع صوتي وانا بعيط دخل وقعد جنبي وقلي بتعيط ليه هو في راجل بيعيط حكتلو إلى حصل واني زعلان على كرمتي وعلى ضعفي واني لازم اتغير واحسان من نفسي واركز على قوتي يمكن تكون اكبر من اني احتل وعي واحد لمده 3ثواني قلي خلاص من بكره هجيبلك أدوات جيم علشان تقوى فيها نفسك وهخدلك اجازه مرضيه لمده شهر من المدرسه علشان تعرف تتدرب بس توعدني بتلت حجات اول حاجه ان انت هتتدرب كل يوم خمس سعات على وأوقات منفصله وان انت هتتدرب بجد مفيش هزار لمده شهر وبعد الشهر هتكمل تدريب بس على اكتشاف قوتك الخارقه وان انت عمرك مهتشوف حد محتاك مسعده ومش هتسعده لازمن إلى يقولك ساعدني تسعدو والي تشوفو محتاج مسعده سعدو وتحافظ على اخواتك وامك يمكن انت مش بتحبها بس هي فيوم اكيد هتحبك وانت هتحبها بس كده ولو احتجت اي حاجه تانيه خلال الفتره دي قولي وانا مش هتاخر عنك بحاجه و وعتو وهو سبني وقعت افكر في كلامه وان هو كلامه صح وعهت نفسي اني هغيرها هثبت للعالم كله اني احسن واحد في المجره كلها تاني يوم بابا عملي كل الي قلي عليه وقلي اعد في الدور الأخير علشان أمارس تمريناتي (طبعن احانا عايشين في بيت سبع تدوار كل فى خمسه مسكونين واتنين فضيين وكل دور فيه شقتين وهحكلكم على جرنا لما يجي دوهم في القصه طبعا البيت كلو بتعنا واحنا مأجرنلهم) نرجع نكمل
• ينتقل الوقت لبعد شهر كنت خلصت مرحلت التدريب الجسديه وكان جسمي ظبط وبقي جسم رياضي بعد اما كنت 90 كيلو وطولي175سم بقيت وزني ظ§ظ¥كيلو وحولت اتجنب كل الناس الي حولي لحد اما ابقى اقوه واعرف اظهرلهم قوتي الخارقه الجبار
• بعد اما بدأ البريك دنتني انا قاعد في الفصل وكنت عمال افكر ازاي هبقي أقوى ممكن دلوقتي انا بقيت أقوى جسديا بس في ناس كتير أقوى مني وناس أقوى مني بكتير وقولت انا لزمن ابقى أقوى من ابطل ال الفئه اس إلى هم عددهم لحد دلوقتي ثمانيه ولزمن علشان تبقى واحد منهم تكسب بطوله الابطال لفئه ايه وطبعن علشان تدخل بطوله الابطال للفئه ايه لزمن تكون كسبت جميع البطولات في كل الفئات ولو كسبت البطوله أبطال الفئه اس بيحددو ازكنت ينفع تكون واحد منهم ولا لا وطبعا لو معجبكش ممكن تختار واحد منهم وتتحداه ولو كسبته أو اتعدلت معاه أو حتى خسرت بس قَاديت أداء حلو قوي قدامه بيعيدو القرار وممكن تبقى واحد منهم فوقت من أحلامي على طوت ليعلن أن البريك خلص وكانت الطلبه بترجع الفصول وبعد اما خلصت المدرسه وانا مروح شفت ست عجوزه بتبص عليا ومش وحده بلها أن في عربيه هتخبطها فرحت جاي مستخدم قوتي عليها واتحكمت في جسمها لمدت ظ£ ثواني كان كفيه اني ابعدها عن العربيه وبعتها ورجعت لجسمي مره تانيه وبدأت اشوف حاجه غريبه لقيت نفسي شايف كلام على رأس كل واحد ماشي في الشارع فبصيت على واحد لقيت مكتوب فوق رأسه القوه الطيران المستوى الثالث وحده تانيه مكتوب فوق دماغه القوه الانفجار لقيت فوق دماغ كل واحد قوتو ايه هيا ووصل للمستوي الكام وبعتدن ركزت لقيت الناس بتجري على الست العجوزه وتحاول توقفها ورحت شفتهم لقيتهم وقفوها قولت الحمد_____ قدرت انقزها ورحت جاي امشي لقيتها بتناد عليا وبتقول يبني تعالى عايزه اقولك على حاجه شكرا على انك انقزتني وتقولي انت بتمتلك قوه خارقه أقوى قوه شفتها في حياتي طبعا ضحكت على كلمها وقولتلها انا مش اصدي حاجه بس انت اكيد بتتخيلي دهي قوتي اني اسيطر على جسم اي شخص لمه ظ£ ثواني راحت هي ضحكه وقلتلي يعني انت عندك القوه الرهيب دي ومش عارف تستخدمنا قلتلها ازاي انت تقصد ايه قلتلي مش انت بعد ما اتحكمت في جسمي بقيت بتشوف كلام فوق راس الناس استغربت وقولتلها انتي عرفتي ازي دحتي انا كنت مستغرب قلتلي بص فوق دماغي وانت هتفهم بصيت لقيت ________________
• ازاي الكلام ده قلتلي بص انا هحكيلك عن قوتك الخارقه وعن حجات عرفتها بحكم شغلي القديم
• وبكده نكون خلصنا الجزء الثاني من القصه قلولي رايكم في الكمنتات عن القصه وفي حاجه عايز اخد رايكم فيها عايزين بعد كده اكتب الابطال َ إلى قيظهرو في الفصل قبل اما إبداء الفصل ولا اكتب كل واحد لما يجي في أحداث القصه طبعا انا عارف ان في ناس مزكرتش قوتهم في القصه بس انا سيبها كنوع من انواع التشويق ��������â¤ï¸ڈ
• طبعا الجزء ده خالي من الجنس بس انشاء____
• الأجزاء الجايه هتبقى فيها جنس كتير
• استنوني في الفصل الجاي سلاااااام
الجزء الثالث
بشكركم على تعليقاتكم واراكم واتمنا تكون القصه على قد توقعاتكم يلا نبداء
وقفنا الجزء إلى فات على الست العجوزه لما قلتلي انت قوتك ملهاش حدود يابني
انا: انتي اكيد حضرتك بتهزري دي هي كل الي فيها اني اقدر اسيطر على جسم الشخص ٣ ثواني
الست العجوزه:يعني انت عندك القوه الخارقه دي كلها ومش عارف تستخدمها
انا: تقصدي ايه ولا انتي كمان بتتريقي عليا
الست العجوزه: قلتلي مش انت بعد اما اتحكمت في جسمي بقيت بتشوف كلام فوق دماغ الناس
انا :متفاجئ ورحت جاي قيلها انت عرفتي منين
الست العجوزه:بص فوق دماغي وانت هتعرف
انا: ببص فوق دمغها لقيت قوتها الخارقه اكتشاف قوي الآخرين المستوى الخامس (يعني ممكن تكون من المرتبه ايه) قلتلها معقول
الست العجوزه: بص انا هفهمك كل حاجه بس مش هينفع هنا تعالى معايا البيت وانا هحكيلك كل حاجه بس قلتلي بمقابل فكرت شويه وقولت في نفسي لو طلبت فلوس هخلي بابا يديها إلى هي عيزاه هو كان قلي مش هتاخر عليك في حاجه
انا موافق بس هو ايه المقابل
الست العجوزه قلتلي مش هقولك دلوقتي لما نخلص (هي بتفكر بتقول الواد لسه بخيره هحكيله كل حاجه واخليه ينكني
روحنا بتها قلتلي اقعد عقبال مغير واجيلك قعت مستنيها عقبال مغيرت وجت وهي لبسه قميص نوم احمر يجنن قلتلي معلش بس انا بحب اقعد برحتي في البيت قلتلها برحمتك ده بيتك وانا كلها خمس دقائق وهمشي قلتلي ماش وقلتلي هحكيلك الأول انا اسمي سعاد بدل منت مسميني الست العجوزه ?
سعاد:اول حاجه انت قوت الخارقه مقسمه ٣ أقسام القسم الأول هو النسخ يعني انت ممكن تنسخ قوه الناس الي بتحكم في جسمها علشان كده انت دلوقتي معاك نفس القوه بتعتي بس انت بتخدها في المستوى الأول يعني انا قوتي المستوى الخامس يعني اقدر اعرف قوتك ايه بتفصيل اكتر بكتير من أي حد ممكن يقولك عليها
تاني قسم هو السرقه أو الأخذ يعني انت ممكن تاخد القوه بتاعت اي شخص لنفسك
انا قطعتها وقولتلها يعني ايه الفرق بينها وبين القوه الأولى
سعاد:استنى ومتستعجلش انا هقولك كل حاجه
طبعا وهي عماله تحكي عماله تهيجني عليها وتوريني فلقه بزها وتحك بززها في ايديا
وصف جسم سعاد (ست عجوزه عندها حوالي ٥٠ سنه بززها صغيره بس طيزها كبيره فشخ أكبر طيز شوفتها في حياتي متقدرش تقول عليه فرسه بس حاجه جديده ممكن الواحد يجربها)
نكمل سعاد: السرقه اول الاخز هي أن انت بتاخد القوه بتعتو بتبقى ليك وهو معدش يبقى عندو قوه خارقه خالص
تالت قسم هو العطاء هي قوه بتخليك ممكن قوه انت سرقتها تديها لحد انت بتحبه وممكن كمان تديلو القوه بالمستوى إلى انت وصلتلو بالقوه دي يعني مثلا انت سرقت قوت النار ووصلت للمستوى الخامس ممكن تديها لولدك بالمستوى الخامس أو الرابع أو التالت أو التاني أو الأول
خده انا خلصت شرح القوه بتعتك في حجات كمان عايزه اقولهالك بس بع اما اخد المقابل
انا انتي عايزه كام وانا اجيبهولك
سعاد انا مش عايزه فلوس انا عايزه ده وحطت اديها على زبي إلى كان هيخرم البنطلون من الي هي كانت بتعمله راحت جايه منزلالي البنطلون ونزلت البوكر وأول مشافه زبي راحت شهقه وقالت ايه ده كلو انت كنت مخبيها فين ضحكت على كلمها ودنتها تحسس عليه ورحت جاي وخدها بوسه قعدنا حوالي حمس دقائق نبوس في لعض وبعد كده راحت جايه وشداني على اوضه النوم وأول مدخلت الاوضه رحت جاي منيمها على السرير ومثلها قميص النوم وأول مشوفت بززها دنتني ارضع فيهم وابوس فيه في كل حته في جسمها ورحت جاي نازل علي كسها ودنتني الحس وهي عماله تشد دماغي اكتر على كسها لحد اما جابت رحت جاي بلعه كله كنت حاسس ان طعمو مسكر فشخ تحسَو عسل بعد اما جابت راحت جايه قلباني وهي بقت فوقيه وأعماله تيوس فيا وراحت نزله على زبي تمص وكانت محترفه مص وأول اما حسيت اني هجيب راحت جاي قيلها هجيب قلتلي هتهم فيبقى جبتهم في بقها بلعتم كلمه مسبتش نقطه وحده تنزل على الأرض وبعدها قعدنا نبوس في بعض تاني لحد اما زبي قام رحت جاي قلبها تحتيا ودنتني احك زبي على كسها وتقولي دخلو بسرعه مش قدره قلتلها ادخل ايه قلتلي دخل زبك قلتلها ادخلو فين قلتلي دخل زبك في كوسي رحت جاي مدخل زبي في كوسها كان كوسها ضيق شكلها متنكتش من فتره قعت انيك فيه فتره وانا بنيكك فيها عمال أوسع في طيزها اول ما حطيت صباعي في طيزها قلتلها عايز انيك الطيز الكبيره دي قلتلي لا انا عمري متنكت فيها قلتلها علشان خطري بنتها شويه تفكر وانا مس عتقه لحد اما قلتلي ماشي كنا انا وسعت خرم طيزها ودخلت فيه تلت صوابع رحت شايل زبي من كسها وقولتلها عندك زيت قلتلي فيه راحت تجيبه وأول ما جبتو دهنت زبي وتهنت فتحت طيزها إلى كانت وسعه شويه علشان حجم طيزها الكبير وبدأت ادخله وحده وحده دخلت راسه وقتها بيوجعها استنى دقيقتين لحد اما اتعودت عليه دخلتو لحد نصو بدات تتألم تاني رحت جاي مستني دقيقة ورحت مدخلو كلو قلتلي خرجو مش قادره خرجو قلتلها استنى عليه شويه وهتحب يه واتنين خمس دقائق وبدأت احركه براحه الأول وبعد كده فضلت ارزع فيها ربع ساعه وهي عماله تصوت وتقول دخله جامد نكني انا شرموطك ولبوتك وانا اقولها خدي يا متناكه يا لبوه وجبنا انا وهيه مع بعض و وحنا استحمينا وقعتها واحد كمان تحت الميه وخرجنا وقعدنا في الصاله وكل شويه ابوها َقفش في طيزها وبززها وبعدين لقيتها اتعدلت ولسه هنتكلم قلتلها احكيلي عن نفسك شويه وليه قولتلي كل ده
سعاد بص انا ست عديه مجوزه ومخلفه جوزي مات من خمس سنين وعيالي كل واحد اتجوز وانشغل بمراتو وسبوني ومفيش حد بيسأل فيا كل فين وفين حد يجي يطمن عليا ويمشي ومفيش حد فمره حتى عرض عليا اني اعيش معاه
حسيت انها هتعيط روحت وخدها في حضني وقولتلها اعتبرني ابنك وانا كل شويه هعدي عليكي وقعد معاكي وأول ماشتري شقه هجيبك تقعدي معايا انا برضو معرفش مين ابويا وامي وحتا إلى يعتبرها امي بتعملي وحش ديما راحت جايه حضناني هي كمان وقلتلي انت ابني وحبيبي وجوزي وحيات كلها من انهارده اما بقا انا ساعتك ليه اول حاجه علشان انا اما بقا انا ساعتك ليه علشان انت انقزت حياتي وتاني حاجه علشان انا قولتلك أن لما بتوصل لمستوى على من القوه بيبقى عندك قدرات زياده زي مثلا أن انت تقدر تعرف معلومات زي الطول العمر السن طول زبك عرضه وزنك كده فأنا قولت افيك وتستفيد رحت جاي وخدها بوسه وقولتلها احله استفاه
وكون عايزه اقولك حاجات تانيه كتير بس خليها في وقت تاني بس هقولك أهم حاجه اسرق القدرات إلى انت عايزها أو انسخها بس علشان توصل بمستوى القوه للمستوى الأخير وهو اسمو الايقاظ لزما تكون بتعمل حاجات وهي تدريب جسدي وتدريب روحي ومفيش وحده تطغا على التاليه يعني متقللش من التمرينات الرياضيه ولا تقلل من التدريب الروحي وأول اما توصل المستوى الثالث في القوه إلى هتنسخها أو هتسرقها تعالى هيبقا بينا كلام كتير
(التدرب الروحي عباره عن تأمل وبحث في أسرار القوه إلى جواك)
خلصت كلمها ودعتها وخت رقمها ومشيت روحت وانا عمال افكر في كلمها اول موصلت البيت طلعت على شقيتي كملت تمرين و كرت وتعاملت بس حسيت بارهاق شديد من التأمل بس قولت هكمل انا عايز اغير من نفسي مش عايز اقلل من نفسي تاني
وبكده يكون الجزء الثالث حخلص واستنوني في الأجزاء الجايه ومتنسوش تكتبو كمنتات كتر واتمنى تنصحوني وسلام
الجزء الرابع
قبل اما ابدا الجزء كنت عايز اخد رايكو ان انا انزل جزء صغير كل يوم ولا جزء كبير كل تلت ايام
سألت صديقي صاحب سلسله الظليم وه قالي جزء كبير كل تلت ايام فأنا كنت هاخد برأيه بس قولت اسألكم الأول
انا قررت اعمل لكل جزء عنوان وعنوان الجزء ده (بدايه التدريب)
الجزء الرابع
وقفنا الجزء إلى فات على أن اسامه بداء في التدريبات إلى سعاد قلتلو عليها بس كان التدريب الروحي بياخد وقت أطول ومجهود أكبر بس اسامه كان مش بيفكر في الاستسلام علشان مش عايز حد يكسره تاني مش عايز يحس انو مش قادر يحمي اختَو فدنو يتدرب
الجزء الرابع بدايه التدريب
تاني يوم خرجت نزلت الشارع وكنت عمال ابص على قدرات الناس بالقوه إلى نسختها من سعاد فاخد اول قوه ونسختها بس مردتش اسرق القوه منو وقولت مش هسرق القوه غير من الي مش عايز لي الخير والقوه إلى نسختها كانت قوه النار ودي من القوى العظمى إلى ممكن تبقى بيها واحد من أبطال الاس لو وصلتها للمستوى السادس روحت البيت كملت تمرين وقعت وجه وقت التدريب الروحي لقيت نفسي بقدر اطلع شعله صغيره من أيدي وبعد التدريب الروحي جربت القوه مره تانيه لقيت الشعله بقت اكبر بس مش لدرجه كبيره بس فيه زياده وبعدها كملت مزاكره وقعت اسبوعين اتدرب لحد ما في نهايه الأسبوعين ببص في المرايه لقيت جسمي احلو اكتر وبقي عندي شويه عضلات مش كتير بس فيه تغير كبير عن الاول قبل شهر ونص ولقيت نفسي اكتسبت مهاره وهي اني اقدر اكون كره من النار واقدر احدفها لمسافه وبعد اسبوعين تانين وصلت للمستوى الثالث والقوه أصبحت أقوى بقى ينفع اني اكون كرتين أو تلاته من النار واقدر احدفها لمكان بعيد مسافه عشره متر تاني يوم كلمت سعاد قلتلها اني وصلت بقوه النار للمستوى الثالث لقيتها بتقولي انها عايزني تدربني لمده اسبوعين قلتلها تمام وقفلت معاها وبعديها كلمت بابا قولتلو اني هخرج تدريب اسبوعين وهرجع تاني قالي ماشي إلى تحبو مع اني مكنتش اتوقع ان بابا يوافق بسهوله بس هو وافق وده شجعني اني اواصل وخرجت ورحت على بيت سعاد قلتلها اني وصلت في قوه النار إلى مستوى تلاته قلتلي تمام ماشي بس عايزه اقولك حاجه انك توصل اي قوه إلى المستوى التالت بيتراوح من شهر إلى شهرين بس من علشان توصل للمستوى خمسه ممكن تقعد سنه بالتدريبات العاديه وعلشان توصل للمستوى سته مستحيل بالتدريبات إلى انت بتعملها بس سيبك من الكلام ده دلوقتي انت هتقعد معايا اسبوعين تدرب تدريبات صعبه هوصلك للمستوى تلاته في قوه معرفه القوه علشان دي ممكن تساعدك في انك تعرف قوه خصمك ودي حاجه هتسعدك في القتال وكمان المستوى التاني هتفدر اخفي قوتك من أن أي حد يشوفها والمستوى التالت هتعرف تغير في القوه إلى ممكن الناس تشوفها ودنتها تمرني لمه اسبوعين لحد اما وصلت للمستوى التالت وكانت تدريبات متعبه جدا وهي كانت كل شويه تشجعني وفي آخر يوم قلتلها انت تعرفي كل الحاجات دي ازاي قلتلي انا كنت شغاله في أكبر شركه أبطال في العالم شركه تسلا بس لما كبرت استبدل ني بوحده لسه شابه
(شركات الابطال شركات بتوظف الابطال علشان يحمو العالم من الأشرار)
بعديها في آخر يوم راحت جايه قيلالي فين مكفئه التعليم الأسبوعين قلتلها من عنيا ورحت جاي نايكها تلت مرات لحد اما معدتش قادره تقف وانا كما روحنا جاين نايمين في حضن بعض صحيت تاني يوم لقيتها عامله الغده قولتلها عامله الغده بدري ليه قلتلي بدري وراحت ضحكه وقالت احنا العصر يا حبيبي وقتها عامله حمام وفراخ وحجات كتير فشخ قولتلها هو في حد جاي انهارده ولا ايه قلتلي لا ده كلو علشان حبيبي خلصنا اكل وبعدها قعت شويه وكنت همشي قالتلي عايزه اقولك على حاجه قبل اما تمشي انت عاى توصل للمستوى سته قولتلها طبعا ايوه عايز اوصل قلتلي خلاص جهز نفسك بعد اما تخلص امتحانات هتسافر وتروح تتدرب عند بطل كان ايام زمان بطل اس بس مره واحده اعتزل البطوله والتنازل عن رتبه الاس الخاصه بيه بس فيه كلم شرط لازم يتخقق انت محقق واحد وهو أن انت تكون واصل للمستوى تلاته بقوه وانت وصلتها بقوه النار وقوه معرفه القوه والشرط التاني انك تدخل حاجه السمها الدانجو
الدانجو (حاجه شبه المغاره بس بتكون من ٥٠ طابق وكل انا تخلص طابق بتزداد صعوبه الطوابق إلى بعد كده واحتمال انك تموت وأنت لسه موصلتش للطابق الخمسين كبيره) (والدانجو فيه اكتر من عشره في كل بلد)
ولزما تعديه ولو عديتو هيدربك قولتلها انا موافق أني أخوض المغاره دي بس اهم حاجه انا لزمن انسخ قبل اما اسافر قوتين واقويهم للمستوى التالت قبل اما ابدأ الرحله وانا في دماغي ايه هما الوقتين دول
بعديها سبت سعاد على معاد بعد الامتحانات و وحت اول اما روحت قولت احكي لبابا عن قوتي الخارقه وحكيتلو كل حاجه عنها وقلتلو على السفر بعد الامتحانات قلي انا خايف عليك بس دي حياتك وانت ادرى بيها اعمل إلى يريحك وخلص شهر الامتحانات وطلعت النتيجه وجبت ٨٠٪ذي منا كنت عايز وكنت مسافر يوم اما النتيجه طلعت وبعديها جهزت شنطه سفري وانا خارجه سلمه على الاسره كلها بس كان باين ان بسنت زعلانه جدا وماما وأسماء ولا هممهم حاجه رحت قولت لبسنت عايز اقولك حاجه انا هسافر علشان ابقى الراجل الي متخفيش وانت معاه الراجل الي يقدر يجبلك حققك حتى لو كان في عرين الأسد مش عايزك تزعلي مني وسبتها وعنيها مليانه بالدموع وقبل اما تخرج ادتني عقد وخاتم هي كانت عامله العقد ومشتريا الخاتم وقلتلي متشلهمش من رقزبتك وايدك ابدا علشان مننساش بغض وانا معايا برضو عقد وخاتم ومش هتنساني صح روحت حضناها وقولتلها انا عمري مهنساكي ورحت سايبها ورايح لسعاد وقولتلها انا لحد دلوقتي مش عارف انا هروح فين وهروح لمين قالتلي انت هتروح جزيره البراديسيا هو دلوقتي بيبقى هناك بس مش هتستقرو في مكان هو كل شويه بيتحرك من دوله للتانيه بيتحرك كل شهر يعني لزما تخلص الداجو قبل شهر فاهم انا دلرَوقتي مش عارف اشكرك ازاي انتي احسن ام في الدنيا راحت قيلالي وانت احسن ابن ويلا بينا علشان هوصلك للمطار قولتلها ماشي وكانت ماجره عربيه مخصوص علشان توصلني وبعد اما وصلت المطار ودعتها وركبت الطياره ورحت على مكان إلى هيغير حياتي وبكده بَينتهي الجزاء الرابع ومتنسوش تكتبو كمنتات كتير فشخ
بس انا حاسس ان الفصل صغير وعايز كمان شويه أحداث فهكمل شويه اما نزلت من الطياره كانت سعاد قلتلي ايال على جبل فوجيتورا وأول مهتوصل عنده هتعرف علطول المفروض هتعمل ايه وصلت هناك دنتني اسأل وكن ولقيت فيه بنت برضه بتسأل على مكان الجبل فجيت اسلم عليها ومديت ايدي علشان اسلم عليها هي مردتش عليا وسبتني ومشيت طبعا انا كنت محرج جدا من الموقف إلى حصل وكنت نفسي اموتها في الموقف ده بعدها عرفت فين مكان الجبل وطلعتو لقيت بوابه كبيره فوق الجبل تحس انها مصنوعه من ٣٠٠ سنه ولقيت مكتوب عليها بلغه غربيه بس انا حاسس ان انا فهمه ايوه فعلا انا فهمو بيقول إلى هيكون عدا اي دانجو في العالم البوابه هتتفتح ليه ولقيت مرسوم سهم بيشاور في اتجاه اليمين مشيت انا وهيا في اتجاه اليمين ولقينا حاجه عملا ذي حفره في الأرض بس ليها سلالم ممكن تنزل عليها نزلنا الطابق الأول لفينا وحوش صعيره عمله زي الفران وي كانت بتنفخ نار بس ضعيفه بس لقيتها البت بستخدم السرعه الفائق ومهاره حاجه عمله ذي الحمض وانا كنت واقف مستغرب لقيتها بتبصلي وتقولي كنت فاكر نفسك الوحيد الي معاه اكتر من قوه بص كده فوق رأسها انا ببص وقفت متنح ومش فاهم انا اي حاجه
هنكمل في الجزء الجاي اتمنى القصه تعجبكم وبحب الكمنتات بتعتكم بتشجعني علشان انزل فصول اكتر بسرعه سلاااااام
انا طبعا بشكر صديقي صاحب سلسلهالظليم على وقفتو جنبي أثناء نشر القصه وهو إلى شرحلي ازاي انشر قصه ومزهقش من كتر اسالتي فشكرا ليك
الجزء الخامس
الجزء ده بعنوان عبور الدانجو
وقفنا الجزء إلى فات لما لقيت البنت الي دخلت معاها الدانجو إلى اهنعرف اسمها في الفصل فأنا هقول اسمها دلوقتي وخلاص اسمها ريم لقيت ريم بستخدم مهرتين وهما السرعه والحمض وقلتلي مستغرب ليه كنت فاكر انك الوحيد الي بستخدم اكتر من مهرتين وقلتلي بص فوق دماغي ببص لقيت مكتوب القوه الخارقه النسخ قولت احا دنا مطلعتش الوحيد ده في غيري وبعديها سألتها انت عرفتي منين اني عندي قوه ماعرفت الابطال قلتلي يا حمار انت نسيت تخفي المهارات بتعتك قولت في نفسي ازاي انا نسيت اخفي القوه بتعتي ودنينا نقتل في الوحوش لحد اما وصلنا للطابق الخمسه وعشرين لقينا وحش عامل زي الذئب وةبس واقف على رجلين وبدئنا القتال معاه واستخدموا انا وهيا مهاره السرعه الفائقه وجيت اضرب عليه مهاره النار من المستوى الثالث وقولت اكيد هو مات وانا وهي رخينا دفعنا لقيت مره وحده طار عليا انا وهي بس بنسخ متعدده ووقعني على الأرض وضربني في صدري ضربه بالمخالب إلى عندو ولقيت نفسي بجيب ددمم وببص على ريم لقيتو هيقتلها رحت جاي مستخدم القوه ا لا ربعه إلى كنت مش عاوز استخدمها وهي قوه البرق وكونت سحابه في الهواء وانزلت صاعقه من السحابه فحمه الزئب ده ورحت علشان اشوف ريم وقولتلها انت كويسه قلتلي ليه ساعتي وانا حتي مرضتش اقولك على اسمي ببص عليها حستها هتعيط قولتلها انا وعت ولدي اني لو شفت حد محتاج مساعده مش هسيبه غير لما اسعدو حتى لو هو عملني بالسوء وببص عليها لقتها ضحكت وقلتلي انت غريب جدا وعلى العموم انا اسمي ريم وانت قولتلها انا اسمي اسامه وبعد اما قولتها حسيت ان الدنيا بتلف بيا ووقعت على الأرض واغمي عليا وصحيت لقيت نفسي في بيت و مكان الجرح مربوط بشاش َببص حوليا لقيت ريم قعده على كرسي جنبي بس نايمه هههههههههه شكلها كانت بتعلجني ونامت وهي مستني اني افوق وقتها صحيت وقولتلها معلش صحيت من النوم لقيتها نطت في حضني وبتعيط وتقول كنت خايفه لحسن متفوقش وضحكت علس شكلها والي هي بتعمله دهي لسه متعرفنيش غير من كام ساعه وتاني يوم قعت اتكلم معاها وقولتلها ايه الي حصل بعد اما اغمى عليا وايه البيت ده قلتلي هقولك بعد اما اغمى عليك ببص عليك لقيت من عند صدرك وبطنك بيطلع ددمم رحت جايه شيلاك على ضهري واستخدمت السرعه الفائقه وخرجت بيك من الدانجو ورحت بيك على أقرب قريه وقعت اسأل على أي دكتور يعالجك ولقت دكتور وقلتلو عالجو يا دكتور وهدية كل الي تطلبو وتلعطلو كل الفلوس الي كانت معايا وهو فعلا ساب كل المرضى إلى كانو عندو وعلجك اول واحد وبعد اما علجك قولتلو لو انا عايزه اشتغل شغله تجيب تكلفه إيجار اوضه بسرير اشغل فين قلي على مكان اشتغل فيه وبعديها أجرت الاوضه دي وبس هو ده الي حصل قلتلها شكرا على كل الي عملتها ومقاتلي يهزار تمدحني اكتر وقعت انا وهي مضحك وقلتلي يا اسامه يعني انت الي انقظ حياتي كان لزما ارد الدين إلى انتا عملتهولي وبعديها بأسبوع كنت مبذلتش التمرينات الروحي انا وريك مع بعض طول اليوم وكنا بندفع فلوس الإيجار من الفلوس الي معايا وكان كل اما نتعب نقعد نتكلم انا وهيا مع بعض عن حياتي وحياتها وعن حجات تانيه كتير هبقي احكيها بعدين خلص الأسبوع و
اتفقنا انا وريم اننا هنخش الدانجو معا بعض ونخرج مع بعض ضهرنا في ضهر بعض ودخلنا ووصلنا لحد المستوى خمسين خلال شهر واحد بس وخلاص ناقص الوحش الأخير في الداجو هو الزعيم والوحش كان تنين كان بخمس رؤس انا سميتو تنين الطبيعه علشان كان كل رأس بتتحكم في حاجه في الطبيعه الأول بيتكم في النار التاني بيتكم في الهواء والثالث في الأرض والرابع في الماء والخامس عنصر الشفاء دخلنا انا وريم عليه وفعلت انا وريم مهارات السرعه الفائقه واستخدمت مهارات النار المستوى الثالث هي مهارات الحمض المستوى الثالث واتاثر وكان هيتهزم وكل اما ضرب في إلى بيعالك واحد يتصدى للضرب بعديها لقيتو استخدم المهارات كلها ومعنتش قادر اتحرك انا وريم ولقيت استخدم رأس الماء مهاره حولت المياه لحاجه عمله زي التنين ووجها على ريم وخبطت فيها وريم اترك على الأرض ومش بتتحرك انا الغضب اتملك مني ولقتني بسرخ وبقول ريييببم ورحت مكون في أيدي اليمين نار وفايدي الشمال برق وانا بضرب لقيت نفسي القوتين اندمجو وكونو قوه وهي مهرتين جداد لقيت نفسي بستعملهم كأني متدرب عليهم من زمان َالمهاره الاوله لقيت النار اتحولت من اللون الأحمر للون الأزرق والمهاره التانيه اني كونت حاجه عمله ذي القفص من البرق واحاط بالتنين وكل شويه يضرب صاعقه ضعف قوه الصواعق إلى كنت بضربها من شويه ورحت ضارب الوحش بعديها بالنار الزرقه وليت الوحش انهار واتهزم وانا جريت على ريم علشان اشوفها لقيتها في نبض بس مغمى عليها قعت اعيط من الفرحه وقبل اما امشي لقس الوحش اختفى ومكانو في صندوق رحت اشوف الصندوق لقيت فيه خاتم وورقه لي بست الخاتم وحطيت الورقه في جيبي ورحت على ريم وروحتها على البيت ودنتني قاعد جنبها لحد اما فاقه قولتلها الحمد _____ قلقتيني عليكي وكنت عايز اخليها تضحك وقولتلها شوفتي الدنيا دواره من كام يوم كنا انا الي نايم على السرير وانتي كنتي قعده على الكرسي دلوقتي انت الي نايمه على السرير وانا الي قاعد على الكرسي وضحكنا انا وهي على كلامي وتأتي يوم كنت قاعد انا وهي وقلتلها انا مش مبصوت من الي عملنا في الدانجو وعايز اننا نعديه احنا كمان كل واحد لوحده من غير مساعه التاني علشان نحسن من قدرتنا الخارقه ونبقى أقوى قلتلي كنت انا كمان عايزه اقولك كده قولتلها احنا مش هنروك عند المدرب غير لما نعدي الدانجو في يوم واحد قلتلي ماش واحا قاعدين بتبص على أيدي قلتلي ايه الخاتم ده شكلو جميل جبتو منين قلتلها بعد اما خلصنا الدانجو لقيت صندوق فيه الخاتم ده وفيه ورقه بس انا لسه مفراتش الآ ورقه كنت مشغول بيكي علشان تتعافى قالتلي طب يلا طلتها نقرأها دلوقتي لقيت برضو الورقه مكتوبه بنفس اللغه إلى كانت عالي الباب الحجري إلى عند الجبل وبرضو حسيت ان الكلام بيترجم وبيقول هنيئا لك يا من أنهيت الداجو هنيئا لك يا من ارتديت الخاتم لقد أصبحت من فاتحي الداجو المعدودين في العالم ومكافآت هي أن تختار قوه من قوه التنين الذي كنت تجاربه ركز بس في القوه وهي هتتنقل للخاتم فورا والقوه دي هتكون ليك فالخاتم وحده يعني انت لو اديتو لأي حد غيرك مش هيشتغل عليه وبعد اما خلصت قراه لقيت ريم بتقولي هختار يا اسامه قوه ايه قولتلها بفكر في قوه الشفاء وركزت في قوه الشفاء لقيت الخاتم اتحول للون الأبيض قولت لمريم هاتي سكينه جرحت نفسي جرح متوصت واستخدمت قوه الشفاء السريع لقت الجرح اختفا وخلص اليوم وبعديها بشهرين الا كام يوم كنت انا وريم خلصنا الدانجو في يوم واحد وانا حصلت على خاتمين وريم على ختمين بس لما ريم جت تختار زي قوه الشفاء منفعتش فراحت مختار قوه النار والرياح وانا مختار قوه الأرض والماء و وحنا البيت وقولنا هنروح للمدرب بكره وقعت افكر في قصه ريم إلى حكتهالي
وكده خلص الجزاء وهنعرف الجزء الجاي حكايه ريم
منسوش تكتبو كمنتاتكو الجميله وهي إلى بتشجعني علشان اكمل
طبعا في بعضكو مش عجبو القفزات الزمنيه بس انا لو معملتش كده في مرحلت التدريب هتحس بالملل وعلشان في التدريب نفس الحاجه بتتكرر كل يوم وطبعا لزما تكون فترت التدرب كافيه انو يوصل لقوه كبيره مفيش حد في أسبوع أو اسبوعين بيبقى بطل خارق في ناس بتتدرب من ساعت ما اتولدت في ناس بتقعد سنه اتنين عادي علشان يستحق القوه إلى بياخدها ويكون في منطق شويه
دي جزئيه كنت عايز أوضحها
الجزء السادس بعنوان.حكايه ريم واعتراف اسامه
وقفنا الجزء إلى فات على وانا قاعد بفكر في كلام ريم ليا هحكي الكلام الي ريم حكتهولي
كانت ريم قاعده في الاوضه وسرحانه وشكلها زعلانه فقولت اروح اهزر معاها وحاول اخليها تفك بس هي راحت ضحكه دقيقه وبعديها رجعت تاني زي ماكانت رحت جاي قيلها ريم ايه الي مديقك
ريم :مفبش حاجه مديقاني
انا :ريم احكيلي وفضفضي الواحد لو دانه حابس الكلام جواه هيجيله حاجه
ريم :بتزعق وتقولي قولتلك مفيش حاجه
رحت انا قايم وقولتلها انا قاعد بره لو عزتي احكيلي
بعديها بساعه كنت قاعد عند الدانجو لقيت ريم جت وقعدت جنبي وقلتلي متزعلش مني انا كنت مديقه شويه رحت جاي قايلها انا مش مدايق وقولت اسيبك لوحدك تهدي قلتلي انا هكيلك ايه الي مزعلني
ريم :انا هحكيلك حكايتي انا من دوله في شمال شرق أوربا وكنت عايشا انا واخويا الصغير وبابا وماما وكنا ناس فقراء وفي يوم لقيت بابا راجع من شغله ودخل علطول عند ماما وبعدها بشويه لقيت صوت ماما وبابا عمال يعلى وبيزعقو لبعض وماما بتقول عايز تبيع ابنك وهو عمال يقولها هناخد فلوس حلوه تعيشنا عيشه كويسه بدل الارف إلى احنا عايشين فيه وبعديها بكام يوم لقيت بابا وراجل دخلين البيت وبابا اخد اخويا محمد وخرج وبعدها لقيت ماما قاعده بتعيط وبتلم هدوما وهتمشي وخدتني معاها وقلتلي مش هينفع نعيش معاه تاني اول مره باع ابنه بعد كده يبعك ويبيع شرفه واخرجنا انا وماما و حنا قعدنا عند جدو وتيته في بيت العيله وانا ده كلو مش فاهمه حاجه وعدت الايام وماما قبل اما تموت قلتلي عايزاكي تبقى جمده من بعدي مفيش حاجه تكسرك متعلقيش نفسك براجل الا لو حسيتي نفسك بتحبيه وكنت عايزه اقولك على حاجه عايزاكي تحولي ترجعي اخوكي اخوكي دلوقتي عايش عبد عند ست مفتريه بتحب تشوف الناس كلها أقل منها واخر كلمه قبل اما تموت حولي ترجعي اخوكي
وبعدها قعت اعيط كتير بس بيني وبين نفسي وقدام كل واحد انا متماسكه علشان انفز وصيت ولدتي ومخليش حاجه تكسرني وبعديها قولت لخالي انا انا عايزه اتمرن راح خالي وداني عند بطل صحبو ودربني لحد اما وصلت للمستوى التالت قولت كده كفايه وبعدها رحت اشتغل في شركه أبطال بس كان المرتب مش كتير بس انا كنت عايزه اتكفل بكل الحاجات الي هحتاجها وبعديها عرفت مكان اخويا فين ورحت علشان ارجعه وتكلمت مع الست إلى مكنتش عايزه تكلمني الا لما عرفت ان انا اخت محمد العبد بتعها فقعدت معايا وقلتلها انا عايزه محمد وشوفي انتي تطلبي كام وانا هحاول اوفره قالتلي انت معاكي كام اصلا علشان تقوليلي عايزه كام قولتلها انا دلوقتي مش معايا بس قريب جدا انا هيبقا معايا راحت قالتلي سعر علشان تعجزني وتخليني استسلم قلتلي 10 مليون جنيه قولتلها خلاص هتصرف واجبهملك وروحت وانا مش عارفه هعمل ايه انا اصلا بكفي نفسي لوحدي بالعافيه ورحت حكيت للمدرب بتاعي وهو قالي المرتب في شركات الابطال بيزيد جدا بعد المستوى الرابع ووصفلي المكان ده علشان اتدرب فيه وابقى أقوى وهي دي حكايتي قولتلها انت حكايتك ولا في الأحلام وبعدها روحنا على البيت وانا قاعد افكر في كلامها وان هي كانت خلصت الفلوس الي هي بتجمعها علشان تنقزني ومترددش دقيقه وحدها انها تدفع كل الفلوس الي معاها ليا وانا طبعا بعدها حسيت اني بدأت احبها فشخ
تاني يوم قولت هعترفلها بحبي ليها وصحيت بدري وقولتلها عايز انهارده نخرج مع بعض انهارده وبكره نروح للمدرب قلتلي ماشي و وحنا واتفسحنا وقولتلها في آخر اليوم اني عايز اروح عند الدانجو و حنا هناك وقولتلها فكره اول كلمه انت قولتهالي قلتلي لا قولتلها انت قولتلي يحمار كنت فاكر نفسك الوحيد الي بيتعمل اكتر من قوه وقعدنا نضحك انا وهيا وقبل اما نمشي قولتلها كنا عايز اقولك على حاجه راحت حطت اديها عالي بوقي وقلتلي متقولش حاجه وانا كمان بحبك انا سمعتك وانت بتكلم نفسك وبتخطط للكلام ده كلو رحت جاي وخدها في حضني وبستها من بقها بوسه تحمل كل معاني الكب كله و وحنا البت وأول مدخلنا البيت رحت جاي مقلعها كل هدومها وهي كمان قلعتني هدومي ونمنا على السرير
وصف ريم
ريم شخصيه مرحه وجميله بيضه فشخ تحس انك عايز تلحس جسمها كلو وتاكل فيه عندها بزاز كبيره وطياز حلوه وبتحب الرومنسيه في النيك
بعد اما نمنا على السرير قعت امصمص في بززها الكبيره وهي عماله تتاوه وراحت في دنيا تانيا ونزلت علي كسها ودنتني امصمص فيه وهي جابت مرتين ورحت جاي حاطط زبي على بقها وقولتلها مص قلتلي مش بعرف قولتلها اعتبريه آيس كريم ومصي فيه وقعدت تمص فيه ولحد اما حسيت اني هجيب رحت مخرجو ودنتني احكو على كسها وهي تقولي دخلو مش. قادره ورحت جاي مدخلهو ولقيت ددمم على زبي قولتلها مبروك لقيتي مدام وبعدها استنى شويه ودنتني ادخلو واخرجو براحه وكل شويه ازوح السرعه في النيك لحد اما خلاص كنت هجيب قولتلها هجيب قلتلي خاتم في كسي عايزك معايا طول الوقت ونمنا وصحينا ومكناش قادرين ودنتني انيك فيها اسبوع وبعدها روحنا قدام البوابه ولقناها مره وحده انفتحت ودخلنا ولقينا حاجه عمله زي وحش من الطوب رحنا جايين مستخدمين السرعه الفائقه وقطعناه بالسيوف كنا اشترناها قبل اما ندخل طبعا احنا بنغلف السيف بالنار علشان تزيد الصلابه ويقدر يقطع الصخور والمعادن وعدينا الوحش ولقينا تلت أشخاص قاعديت قدام بيت كبير فشخ ولقينا راجل كبير قلنا ازيكو انا اسمي
معلومات عن اسره اسامه
والد اسامه موظف شغال في شركه أبطال كبطل من المستوى الرابع قوته الخارقه هي المستقبل يقدر يشوف مستقب الأشياء علشان كده هو ساب اسامه يعمل إلى هو عايزه مع انو عارف ان اسامه هيواجه تحديات صعبه جدا وهيخسر في أوقات بس هيرجع يقف من تاني بمسعدت إلى حوليه بس كان فيه جاجه مش عجباه في مستقبل اسامه وهي ____(طبعا مش هقول هيا ايه عشان كده هحرق أجزاء من القصه) فطبعا هو كان عمال يحاول يغير المستقبل إلى هو شافو
بعد اما اسامه مشي والد اسامه عمل حادثه وقعد في المستشفى حواي كام شهر وطلع بعديها وهو معدش قادر يتحرك مفيش قوه قادره تشفيه محتاج قوه شفاء من الدرجه الخامسه أو السادسه ودي حاجه مكلفه جدا حوالي ٣ مليون علشان يقدر يتعالج ومع انو من المستوى الرابع بس مكنش معاه الفلوس الي تكفيه علشان كان بيصرف الفلوس على تعليم ولاده وكل شويه خرجات وفسح ومكنش بياخر عنهم حاجه علشان كده هو مش معاه فلوس كفايه وكان قاعد في البيت طول فتره غياب اسامه عن البيت
وبكده خلص الجزء السادس من سلسله الرجل الناسخ ومستني الكمنتات بتعتكم بقعد اقراء فيها وهي إلى بتشجعني اني اكمل كتابه
قبولي رايكم فيها
سلاااام
طبعا علشان تعليقاتكَو الجميله انا قررت اضم الفصل ده كمان على الفصل إلى فات
الفصل السابع بعنوان سنتين تدريب
الفصل إلى فات عرفنا ان اسامه اعترف بحبه لريم وهي كمان كانت بتحبه وبعديها دخلو من الباب وقابلو هناك ثلاث اشخاص قابلوهم اتنين في التلتينات وواحد عنده خمسين سنه الراجل الكبير قال انا اسمي ادورد ودول أصدقائي إسحاق واستيفن انتو التنين جاين هنا علشان تتدربو صح
بقول في سري يعني هنكون احنا جايين نلعب هنا
قلنالو انا وريم ايوه قالنا تدربنا هيكون تلت مراحل اول مرحلتين هيكون مع إسحاق واستيفن والمرحله الاخيره هتكون معايا
وبعدها روحنا انا وريم لاسحاق واستيفن ولقينا ادورد مشي وسبنا وقلنا نتقابل هنا كمان عمان سنين انا قولت يمكن يكون غلط وانا مش سامع وقعدنا وبدأ إسحاق الكلام وقال انا قوتي الخارقه هي انشاء عالم مستقل لا يخضع لقوانين الطبيعه واستيفن قال انا قوتي الخارقه هي القوه المدمره وانشاء إسحاق عالمه الخاص ودخلنا فيه احنا الاربعه
في العالم
إسحاق استعدو علشان قدمنا عشر سنين في التدريبات الجايه قولتلو ازاي كل ده هسيب علتي قالي متخفش عشر سنين هنا بيعدلو 10شهور بس وقلتلو بس انا بعد عشر شهور ورايا امتحانات قلي متخفش هنوفرل الكتب الدراسيه إلى هتزاكر منها وانت يا ريم حولنالك في مدرسه اسامه فهتطري تزكري معاه وتمتحني معاه وقلنا انت يومكم هيبداء الساعه سته الصبح هتفطر وتاخد شور وبعدها من الساعه سبعه لحد الساعه وحده تدريبات بدنيه ومن الساعه اتنين الساعه ثمانيه تدريبات روحيه وبعديها وبعدها تزاكر لمده ساعتين والتدريب ده هيدنو لمده سنتين وبعد السنتين هيكون فيه اختبارات ولو نجحت فيها هنكمل
التدريبات اليوميه
كنت بصحي السعه سبعه أدنى أجرى لمه ساعتين منغير قوه خارقه وساعه ونص تسلق في الجبال وساعتين و بنكفر في الجبال ساعتين كمان والي كملنا عليه لمده سنتين
والتدريبات الروحي كنت بدني لمده سنه يتأمل في مكان هادي بس بعد كده بقيت بتاكل تحت شلال والمياه عمالي تقع عليا
يوم من فتره التدريب كنت فاكر نفسي بقيت قوي فشخ فرحت قولت لستيفن انا عايز اتدرب معك تدريب قتالي معاك قلي مكنش وقت التدريب القتالي دلوقتي قلتلو بنبره غرور انا عايز اتدرب معاك دلوقتي هو حس ان انا اصبري الغرور قال اما أعلمه درس هو انك متتكبرش وفعلا بداء القتال ولقيت نفسي في خمس دقائق واقع على الأرض وجسمي مليان بالدماء وقلي علشان تبقى من اقوي الابطال لزمان تقدر قوه الناس وتبعد عنك الغرور علشان متهلكش ولزما تتوقع اي حاجه انت كنت فاكر بما ان قوتي هي القوه المدمره هكون بطيئ بس انت متعرفش انك ممكن تتدرب على قوه خارقه أخرى لما توصل بالقوه للمستوى السادس انا خليت قوتي الخارقه هي السرعه بس طبعا مش بالساهل انك توصل القوه الثانيه للمستوى السادس انت بتاخد ضعف المده إلى ينفع توصل فيها وخلص اليوم واسامه اتعلم الدرس وعرف حجات اكتر عن الفئه السادسه
طبعا التدريبات كانت صعبه عليا انا وريم خصوصا أنها كل يوم مفيش اجزات غير يوم كل شهر ليك يوم تخرج فيه كنت بخرج انا وريم فيه وإسحاق جيلنا واحد بوتو الخارقه حاجه زي الانتقال الاني بس مش كده هو ممكن يفتح باب لمكان انت زورتو قبل كده ونسخت القوه دي وكنت بخد ريم وتقضي اليوم كله في مكان انا اختاره مره وهي تختاره مره وعرفتها على مصر والاهرمات والمعتقد و حنا شرم والساحل وعرفتها العادات بتاعتنا وحكتلها عني وعن حياتي
وفي يوم بعد اما خلصنا الخروجه قبل اما نروح قولتلها انا عايز اقولك على حاجه انا برضو بحب وحده كمان علشان اكون مبكدبش عليكي وبحبكو انت الاتنين و وحنا من غير متتكلم وكنت حاسس انها زعلانه مني وطول الشهر إلى احنا بندرب فيه مكنش فيه كلام كتير بنا و خلص الشهر وخرجنا وكنت حاسس انها عايزه تقول حاجه وسرحانا طول اليوم وفاخر الخروجه قولتلها انت كنت سرحانه في ايه طول اليوم قلتلي انا كنت سرحانا في الكلام الي انت قولتهولي المره إلى فاتت وفكرت وقررت أن حبي ليك بيغلب على أي حاجه تانيه وانا موفقه بجزء من قلبك رحت حضنها وبيسها و وحنا ونكتها نيكه على السريع ونمنا علشان نصحى نكمل تدريب وخلصت السنتين التدريب
طبعا انت عمرك مبيكبرش في العالم إلى إسحاق عامله يعني شكلي من التمرينات هو بس الي اتغير وبقي جسمي عضلات ومش كده بس دانا وريم وصلنا للمستوى الرابع في القوه الخارقه بتاعتنا
خلصت السنتين وجه إسحاق واستيفن وقالولنا انتو ادربتو كويس خلال السنتين إلى فاتو وجه وقت الاختبار كل واحد هيقابل فيكو تلاته ولو كسبت التلاته اواتنين هنكمل التدريب اما لو خسرت هتروح وكده خلص التدريب ليه ووفقنا انا وريم وقولوا ماشي هنبداء الاختبار وقتيه رد استيفن كمان يومين وخدو اليومين دول اجازه ريحو فيها جسمكو قلنالو شكرا ومشينا انا وريم وقولتلها هنعمل ايه يا حبيبتي قلتلي احنا هنكسب وهنكمل معا بعض زي وخرجنا من الدانجو كسبنين هنخرج من الاختبار كسبنين واحنا ديما مع بعض قولتلها اكيد وتأتي يوم قال إسحاق انت هتواجه قوه النار من المستوى الخامس وقوع البرق من المستوى الرابع وقوه الأرض من المستوى الخامس وريم نتقابل قوه النار وقوع الحمض وقوه الرياح وكلهم من المستوى الرابع وجيه يوم الاختبار وأول موجه ليا مع قوه النار وبداء القتال رحت جاي بداءت بسرعه منغير مفكر واندلعت بسرعه عليه وجيت اضرب مهارات النار لقيتو استخدم مهاره النار من المستوى الخامس وي زئيرالتنين هي هي نفس مهارات المستوى السادس بس أضعف منها شويه ولقتني جت فيا ووقعت على الأرض وخلاص هتهزم والغضب أتمكن مني رحت جاي لسه مكون النار الزرقاء لقيت إسحاق بيزعق ويقول اساااااااااامه فقر على زعيقه وقال اسامه خسر وانا بعد اما قال الكلمه دي دنتني اعيط على الخساره دي وان انا خليت الغضب يتمكن مني واني مسمعتش كلام استيفن إلى نصحني بيه واني اكون مستعد لكل الحركات المفجاه واني افكر بهدوء علشان مش كل مره الخطه إلى انا حططها هتنفع وروحت باعت في الاوضه بتعتي ولقيت ريم جايه عليا في الوضه وأول اما دخلت راحت جايه حضناني منغير ما اتكلم رحت جاي معيط ومتكلمناش لمده اما انا هديت ورحت جاي قيلها على احساسي بعد اما القتال خلص وقلتلي خلاص ممكن نتعلم من أخطائي واحاول إصلاحها َقولتلها انا عملتي ايه قلتلي كسبت متخفش عليا انت سايب راجل وراك ضحكت من كلمها وقلتلي ايوه كده اضحك وجهز علشان وراك مبان بكره قولتلها ماشي وصحيت تاني يوم ورايا القتال ضد قوه الأرض المستوى الخامس وبفكر اني لزما اكسب علشان مخرجش من التمرين وبعدها اسحاق قلنا استعدو انتو الاتنين
وكده خلص الجزاء وشكرا على تعليقاتكم الجميله واتمنى تقول لي رايكم سلااااااام
الجزء الثامن بعنوان بصراحه مش لاقي عنوان
وفي كلام في آخر الفصل ياريت تقراوه وتقولولي رايكم
وقفنا الجزء إلى فات على اسامه وهو واقف قدام قوه الأرض وسحاق بداء القتال وقوه الأرض كان شايف اسامه أضعف منه وقوه النار هزمتو فعلشان كده كان عمال يتحرك بتساهل مع اسامه بس اسامه كان اتعلم من المره إلى فاتت وراح جاي مستني غلطه من قوه الأرض وراح اسامه طاير ونكون كولين اديه صخور وجاي يضرب قوه الأرض بس قبل اما الضربه توصل كان قوه الأرض كون جدار صخري علشان يحميه بس اسامه حطم الجدار وضربه بس الضربه مكنتش قويه جدا وراح اسامه راجع خطوتين لورا وقوه الارض رجع هو كمان وبيقول لاسامه انا شكلي استهترت بيك واستمر القتال وضربه من اسامه وضربه من قوه الأرض واسامه فكر يعمل فخ وحفر حفره بقوتو ووقع فيه قوه الأرض بس بحركه سريعه قدر قوه الأرض يخرج ما الخفره راح اسامه افتكر كلام استيفن وقرر يكون هادي وفكر بسرعه وخلا خططه تظهر من الأرض تديلو سرعه وكون في اي و كره من الضرب وضرب قوه الأرض وصاحب قوه الأرض اغمى عليه من قوه الضربه وإسحاق أعلن اسامه ألفائز وتأتي يوم اسامه كسب القتال الأخير وإسحاق قال إنهم هينتقلو الجزاء التاني من القتال وقلنا ليكو اسبوعين اجازه فرحنا انا وريم وخرجنا اول يوم واتفسحنا وقولت لريم انا عايز اوريكي اهلي بس انا مش عايزهم يشوفوني غير بعد اما التدريب يخلص قلتلي سهله ممكن انا وانت ننسخ قوه الاختفاء من أي حد قالتلي انا ناقصلي قوه وحده انسخها وممكن استخدمها في القتال وحتى ولو ممكن أبداها بأي قوه تانيه
طبعا قوه ريم مختلفه كتير عن قوتي قوه ريم النسخ فقط انا النسخ والأخذ والعطاء ريم ينفع تنسخ اربع قوه فقط انا ينفع انسخ اي عدد من القوى
القوه إلى بتمتلكها ريم هي السرعه الحمض وقوه معرفه القوه ولسه محددتش الاربعه
وهي حصلت على بوتين من الدانجو هما الرياح والنار
نرجع نكمل بعدها قولتلها فكره حلوه فشخ ونسخنا انا وريم قوه الاختفاء وإحنا على البيت بتعنا ودخلت البيت وكنت مستخبي انا وريم وأول ما حد يقرب منا نستخدم السرعه ومهاره الاختفاء ونجري وبعدها شوفت بابا قاعد ومش قادر يتحرك وزعلت على إلى هو الحال إلى وصله واستنيت على اما ينام وحاولت اعالجه لمده تلت سعات ومعرفش في الاخر وبعدها خرجت ورحت على اوضه بسنت لقتها نايمه زي الملاك وريم بصتلي وقلتلي هي دي إلى انت بتحبها صح قولتلها عرفتي منين قلتلي انت مشفتش وشك وانت بتبصلها ولقيت مره وحده ريم بتتكلم هي نايمه وبتقول بحبك يا اسامه وانت هترجع وقتيه لقيت ريم عماله تضحك وخرجت انا وهي بعد اما اتطمنت على أسماء وماما تاني يوم على المدرسه وكنت عايز انتقم من محمد إلى اهني قبل كده هو كان بيعاكس بسنت وأول حاجه عملتها هي اني استخدمت قوه الأخذ أشرقت القوه منو واستخدمت قوه العطاء والدتها لبسنت وكان وهو واقف قدام صحابه رحت منزله البنطلون والكسر وطبعا كنت مستخدم قوه السرعه علشان ميحسش بحاجه وقعد كل الفصل يضحك عليه وعدي اليوم في فسح وخروجات لحد اما حصل حاجه مكنتش نتوقعها لقيت أسماء دخله بيت معا واحد عمري ما شفتو وقولت لريم تعالى معايا بسرعه قلتلي فيه ايه قولتلها تعالى مفيش وقت ورحت ورا أسماء وقتها دخلا معاه شبه ودنتني واقف على الباب نسمع هو بيقول ايه وقتها بتقولو انت هتيجي تخطبني امتى قلبي ساعتها استريح قولت اكيد بيحبها وكنت لسه همشي لقيتها بتعمل أصوات جوه قولت لريم استعمل قوه الحمض عايز القفل بس هو الي يسبح ودخلت لقيتو حاطط بتعو على كس أسماء وهي بتقولو حاسب لتفتحني قلها متخفش يا حبيبتي واسامه راح عامل صوت في الصاله وقال لريم ألغى الاختفاء ادخلي عليهم وصوريهم صوره وأخرجي بسرعه قلتلو ماشي وفعلا عملت كده ريم وأسماء دنتها تعيط وتقول يا احمد هنعمل ايه دلوقتي هو طبعا واقف مصدوم من الي حث وقلها روحي وانا هوصل للعمل كده انت ناسيه قوتي ايه هي قوتي الهكر يعني اي إله اي تلفون مش هيقف ادامي قلتلو ماشي وخرجت هي وروحت وطبعا أحمد وصل الصوره ومسحها وروح على البيت ودخلت وراه البيت ولقيت بيكلم نفسه يقول كنت زماني فتحتها وخلتها خدامه عندي انا طبعا اديقت جدا من الموقف ده ورحت مشغل قوه الأخذ واخر منه القوه دي واستخدمتها لقيتو مصور أسماء وبنات تانيه كتير ورحت جاي ماسح الصور من عنده وخليت معايا نسخ من الي عنده وعرفت أرقام كل الناس الي مصورها من على الوتس وبعتلهم وقولتلها من فاعل خير انا مسحت كل الفيديوهات إلى أحمد مصورهالكو وبعت لكل البنات الفديو بتاعهم وليه معايا نسخه وروحت وكتبت ورقه لأسماء وحكتلها على اني برضو فاعل خير وانو أحمد مش بيحبك وانو هو كان عايز يستغلك زي بقيت البنات وبدلها الفديو هات بتاعت كل البنات علشان تسدق وقولتلها بكره الصبح هتلقيهم اتمسحو خالص وبعديها روحت انا وريم علشان نكمل التدريبات بتاعتنا علشان نبدأ المستوى التاني من التدريبات
طبعا الجزاء ده صغير فمعلش بس كنت عايز اكتبلكو اكتر من كده بس كان فيه شويه ظروف معرفتش اكتب منها برضو بتاسف على أن الجزاء صغير مره تانيه
وبكده الجزاء الثامن خلص ومستني تعليقاتكم على الفصول وطبعا الجزاء إلى فات انا لقيت ان مفيش كمنتات كتير فلو السلسله مش عجباكو ممكن اخلص السلسله بس فأنا هستني رايكم عايزني اكمل في إلى بكتبو ولا اخلص السلسله وكفايه كده علشان مش عجباكو هستني رايكم وهنزل الجزاء كمان 3 ايام وهقول إذا كان ده اخر جزاء ولا هكمل
سلاااااام
الفصل التاسع بعنوان انهاء التدريب والعوده الي الوطن
وقفنا الجزء إلى فات على انا انا وريم بدانا المرحله التانيه من التدريب
بداء اسسحاق يشرح المرحله التانيه من التدريب وقال ان التدريب ينقسم الي تلت اجزاء الجزء الاول هو اننا نكمل التدريبات العادية الي كنا بندربها بس هنتدرب طول اليوم فتره المزاكره هتتلغي فتره النوم هتقل هتبقي اربع سعات بس وهنتمرن كده لمده سنتين وبعدها الجزاء التاني من التدريب هو اننا هنقاتل بعض الناس من المستوي الخامس لمده سنه والجزاء الاخير هو اننا هنقاتل اسحاق واستيفن لحد اما نغلبهم وده غالبا هيبقي بعدها بسنتين وبكده هتكون خلصت الفتره كلها وبعد اما خلص اسحاق كلامه قعت انا وريم نتكلم عن المستقبل وقولتلها علي فكره هنقدر نوصل بيها للمستوي اس بسرعه منغير اما نقوم باعمال بطوله كتير ودننا نتكلم كتير ورحت علشان اكلم اسحاق واقولو اني عايز اخرج انسخ قوه وارجع تاني وخرجت واستخدمت السرعه الفائقه والتنقل ولفيت في اماكن كتير لحد اما لقيت القوه دي ورجعت وكملت التدريبات وخلصت تمن سنين في الزمن بتاع اسحاق يعني تمن شهور وقدرت انا وريم نتغلب علي اسحاق واستيفن وطبعا انتو فكرين ان هزيمه استيفن اصعب من هزيمه اسحاق بس كان العكس تماما مع ان استيفن بيستخدم قوه القوه المطلقه والسرعه بس اسحاق كان بيقدر يستخدم قوه انشاء العالم وبما اننا جو العالم بتاعو كان يقدر يستخدم اكتر من قوه بس هزمنا انا وريم مع بعض وبعد كده دننا نحاول لحد اما كل واحد هزمه لوحده وبكده خلصه اول مرحلتين للتدرب
القوه الخارقه الي بمتلكها الي الان
1 قوه السرعه
2 قوه النار
3 قوه البرق
4قوه الجاذبيه وهي دي القوه الي انا كنت خرجه اجبها قبل اما نبداء المرحله التانيه من التدريب
5 الهكر زي مانا مسميها او قوه التكنولوجيا
ظ¦ قوه خاتم الشفاء
7 قوه خاتم الارض
8قوه خاتم الماء
9 قوه النتقال
10 قوه الاختفاء
11قوه معرفه القوه
طبعا انا قررت بعد اما اخلص التدريب ان فيه قوي انا هتخلي عنها زي قوه الاختفاء علشان انا مش عايز ابقي جبان وقون الهكر هلشان مش هتفدني في الي انا عايزه ممكن اتخلي عن اي قوه تانيه وهدي كل القوه الي هتخلي عنها لمحمود اعز صاحب ليا و بسنت اختي
طبعا قوه الخواتم كنت كسبتها من عبور الداجو
قوه ريم الخارقه حتي الان
قوه السرعه
قوه الحمض
قوه معرفه القوه
قوه الاختفاء
قوه خاتم النار
قوه خاتم الرياح
نكمل خلص المرحله التانيه من التدريب وجيه ادورد وقال انتو خلصتو اول مرحلتين من التدريب ولسه اخر مرحله بس قبل اما نبداء اخر مرحله ليكو اسبوع راحه طبعا انا فرحت فشخ علشان انا وصلت مستوي خمسه وسته في معظم القوي وهروح علشان اشفي ولدي ورحت البيت وشفيت ولدي وخرجت علطول منغير محد ياخد باله وطبعا كنت براقب البيت وتاني يوم والدي صحي من النوم لقي نفسه قادر يمشي وخرج قابل ماما واسماء وبسنت والكل مش مسدق الي حصل ولا عارف ازاي حصل وبعدها رحت قاعت مع صاحبي محمود وهو الواحيد هَو وسعاد الي عارف وقعت معاه وحكتلو علي قوتي الخارقه وعن اني عايز اديلو بعض القوه الخارقه وانا عايزه يتدرب عليها وقولتلو انا قدامي شهر وهرجع وعايزك تتدرب قلي تمام يا صاحبي مين مش عايز يبقي قوي قولتلو تمام انا هنشالك عالم الزمن فيه بيعدي غير الزمن الي هنا يعني الشهر ده هيقابل سنه في العالم الي هصنعو وقول لبباك انك هتسافر شهر معايا قلي ماشي ومشيت وسبتو انا وريم ورحنا لسعاد واطمنت عليها وعرفتها علي ريم وطبعا مبينتش ان في اي علاقه مبيني انا وسعاد قدام ريم وهي كمان مبينتش وكنت بكلمها علي اساس انها امي وقاعد عمال اضحك وفرحان فشخ كاني قاعد قي بيتي وخلص فتره الراحه ورجعنا لفتره التدريب مره تانيه وقابلنا ادورد وقالنا هتتعلمو اخر حاجه خلال نص سنه وهتقاتلوني لمه نص سته كمان وبكده هيكون خلص التدريب واخر حاجه هتكون قوه اسمها الكي والقوه دي بتنتج من انك توصل بكل حوسك الخمسه للمستوي الاقصي وبينتج عن دمجها حاسه سادسه وهي التنبؤ يعني مثلا انا هقفل عنيا وهربطها وهقفلك بضهري وعايزك تحاول تضربني طبعا حاولت ولقيتو مره وحده تفادي الضربه وانا عمال ازود السرعه وهو عمال يتفادها وراح وقف ورايا وخبطني علي ضهري براحه وقالي كده اظن انت فهمت وكنت واقف انا وريم مزهولين من الي بيحصل ازاي يبقي فيه زي ديه ودننا انا وريم نتدرب لحد اما اتقنا انا وريم الكي وبعدها جينا نحارب ادورد واول اما بدانا القتال اتفجانا من الي حصل لقينا الكلام الي فوق ادورد اتبدل وظهر مكانو كلام وهو القوه هي النسخ وانا واقف انا وريم مش مسدقين الي بيحصل يعني طول الوقت ده هو كان مخبي علينا بس فقنا من الصدمه بعدها بشويه مش كتير ودننا نقاتلوه لمده لحد اما قدرنا نتعادل معاه وبعدها قعدنا معاه وقلي انا عايز احكيلك حكايه انا من زمان كنت راجل طايش كنت فاكر اني اقوي واحد في الكون طبعا انت عارف ان الكون بتعنا بيتكون من اربع كواكب وبيحكماها الحاكم الاعظم فطبعا انا كنت مغرور اوي وسفرت لكوكب تاني بعد اما بقيت بطل من المستوي اس في الكوكب ده وقولت هروح اهزم اقوي شخص في كوكب سبيلرج ورحت هناك ودارت معركه قويه وخسرت وكان هيقتلني بس لقينا الحاكم الاعظم اوقف القتال وحماني من ااموت وخدني عيشني معاه ودربني وبقيت بالقوه دي وبعدها رجعني الارض تاني علشان ابقي مدرب وقالي بعد 13 سنه في شب هيجيلك عايزك تعالمه كل حاجه انت تعرفها وخلص كلامه ورجعت علشان انام علشان نكمل التدريب بكره طبعا انا دماغي وقفت من كتر التفكير وقولت مش مهم المهم اخلص التدريب دلوقتي وبعدين ابقي افكر في الكلام ده بعدين وكملت ااتدريب انا وريم لحد اما بقيت انا وريم نقدر نهزم ادورد لوحدنا وخلص التدريب وجينا نروح ونسلم عليهم انا وريم واسحاق واستيفن يقوللنا متنسناش وانا اقولهم انا مادرش انساكم انتو علتي التانيه عشت معاكو عشر سنين مقدرش اوصفها كنتو مهتمين بيا انا وريم جدا انا مش عارف اشكركو الزاي وطعا مش هنساكو طول عمري وسلمت عليهم وكنا هنعيط بس هما مسكو نفسهم بس انا مقدرتش ودموعي هربت مني ولقيت ادورد بيقولي متعيطش انت كده كده هتزرنا من وقت للتاني فخلاص وودعناهم ونزلنا انا وريم وفتحت الباب ونزلتنا في جزيره مهجوره ولقيت ريم بتقولي احنا فين مش هنروح بتكو قولتلها طبعا بس بعد اما اخلص حاجه انت عارفه انا في الايام الاجازه انا كنت بسيبك الصبح ليه قلتلي معرفس ليه قولتلها انا كنت بشتغل بقوتي وقدرت اجمع فلوس اشتريت بيت في بلدنا قلتلي ليه قولتلها قبل اما اجوبك تقبلي تتجوزيني لقتها بتعيط وبتقولي هو انا سمعتك صح قولتلها طبعا وادي الاثبات ورحت جاي بيسها من بقها بوسها سرحنا فبها مش عارف قد ابه وقولتلها مردتيش عليا قلتلي طبعا موفقه وختها ورحنا علي مدينه وخلصنا اجرات الجواز وبقت ريم مراتي وختها ورجعنا الجزيره وقولتلها انا اشتريت البيت علشان نعيش فيه انا وانت ورحت علي البيت الي علي الجزيره طبعا انا كنت جهزته قبل اما نيجي انا وريم ودخلنا البيت وطلعنا علي اوضه النوم ومسكتها وقولتلها انا بحبك موت وقلعتها هدومها وقلعت انا كمان هدومي ومسكت بززها دنتني ارضع فيهم وهي عماله تتاوه ولعد اما خلصت رضاعه عملنا وضع 69ودنتني الحسلها في كيها واشفط فيه وهي تمص في زبي لحد اما هي جابت مرتين وانا جبت مره وهي دنتها تمص لحد امارقام تاني ورحت جاي قالبها ومدخلو في كسها براحه شويه وعمال اجمد كل شويه لحد اما بقيت برزع كنت حاسي ان زبي هيطلع من بقها ودنتني كده شوبه لحد اما جبت فيها وبعدها لقيت زبي لسه منمش قولتلها انا عايز انيكك في طيزك قلتلي ماشي الي تحبه يا حبيبي بس براحه قولتلها ماشي وكنت انا عامل حسابي وجايب زيت معايا ونزلت الحس لها خرم طيزها وبعدها حطيت الزيت علي ايدي وعلي خرم طيزها وبداءت اوسع فيه لحد اما دخل تلت صوابع وبعد كده شلت صوابعي ودخلت زبي وحده وحده لحد اما دخل كله ودنتني شويه متحركش لحد اما اتعودت عليه وبعدها دنتني احرك فيه ودنتني انكها لحد اما جبتهم فيها ونمت جنبها علي السرير ونمت مكنتش قادر اقوم من علي السرير استحمي وصحيت تاني يوم ولقتها محضره الفطار وبتقولي قوم اصحي استحمي واطلع افطر يا حبيبي قولتلها حاضر يا حببتي وقوم واسحميت وقولتلها الامتحانات بعد اسبوعين يا حببتي معلشي هنقضي هنه 10ايام ونروح علشان نلحق نراجع شويه ونظبط في الاجراءات الازمه للامتحانات ومعلشي بقي ضيعت عليكي شهر العسل يا حببتي معلش سمحيني قلتلي ولا يهمك يا حبيبي انت اهم حاجه بالنسبالي انت يا حبيبي رحت جاي بيسها وقيلها انا مش عارف اقول ايه بعد الكلام الجميل ده ودنتني انكها لمده10ايام وبعد كده رجعنا وقعت ريم في البيت الي انا اشتريتو وقولتلها خليكي انتي هنا كام يوم عقبال اما اقولهم في البيت قلتلي ماشي قولتلها انا هجيلك كل يوم واقعد معاكي
وروحت البت واول اما دخلت البت لقيت بسنت جريت عليا وحضنتني وقلتلي وحشتني ازاي تبعد عني كل ده قولتلها معلش يا حببتي ورحت جاي حضنها انا كمان ولقيت لَبابا جه وسلم عليا وجت ماما واسماء وسلمو عليا حلو المرادي هل علشان بقالي فتره غايب مش عارف ودخلنا وكنت كل اما يسالوني علي التدريب احاول احور في الموضوع وولدي قلهم خليه يريح دلوقتي وبعدين نبقي نساله ورحت علي اوضتي عمال افتكر كل الي حصلي من ساعت ما ولدي قالي انا مش ابنو ولحد دلوقتي ورحت في النوم وصحيت الصبح علي بسنت وهي بتبسني ورحت جاي قايلها ازيك يا حببتي عامله ايه رحت قايلها معادنا انهارده بليل بعد اما كلو ينام قلتلي ماشي وصحيت وكلمت والدي وقولتلو علي الامتحانات وقولتلو انا عايز اقولك علي حاجه بس مش هينفع في البيت تعالي نخرج وخرجنا وركبنا العرببه ونزلنا في كفيه وقعدنا وقالي انت عايز ايه قولتلو انترعارف بما ان قوتك المستقبل قالي ايوه عارف وموافق طبعا انا كنت جاي اقوله علي موضوع ريم واني انا اتجوزتها وبعدها قولتلو متقولهمش دلوقتي انا هبقي اقلهم في وقت معين وبابا روح وانا رحت علي ريم وقولتلها اني انا مستني اقول لبسنت بعد الامتحانات علشان نفسيتها فلتلي ماشي انا حبتها من كلامك عنها واي حد انت بتحبه انا كمان هحبه قولتلها ر___يخليكي ليا وسبتها ورحت لمحمود وقولتلو انا عايزك بعد الامتحانات تروح تدريب لمده سنه وقلتلو انت قدها انا هحتاجك بعد كده معايا ضهري في ضهرك قلي عيب عليك يا صحبي انا قدها قلتلو انا عارف انت اعز صاحب ليا وعلشان كده انا هقولك علي قوتي الخارقه وعن كل الي حصل وحكتلو علي الي حصل وقولتلو انت وبسنت هتتدربو بعد الامتحانات بشهر وروحت البيت وتاني يوم رحت لسعاد وسلمت عليها وحكتلها علي الي عايز اعملو قالتلي بس زه صعب يا حبيبي قولتلها اسامه الضعيف الي انتي تعرفيه اختفي وبقي القوي بس وقالتلي احسن حاجه انك مغيرتش شخصيتك واغتريت بنفسك علشان بقيت اقوي قولتلها الحقيقه ان انا اغتريت بنفسي في فتره بس المدرب استيفن ساعدني علشان اتخلص من الغرور الي عاندي وقالي مهما كنت قوي فيه ديما الي اقوي منك والكلمه دي ثبتا لحد دلوقتي في عقلي مش هنساها طول عمري وبعدها مسكت سعاد ورحت جاي بيسها من بقها ومقلعها هزوما ونازل تقفيش في طيزها الكبيره فشخ دي وبقلها متعرفيش انا بقالي قد ايه بحلم بيها ودنتني انكها فب طيزها لحد اما طيزها وجعتها ورحت جاي مذلعو وحطو في كسها ودنتني ابدل مبين طيزها وكسها وعمله وضعيه الكلبه ودنتني انكها واول مره اطول كده وهي نزلت كتير فشخ ورحت جايب في طيزها دخلت خت دش وخرجت لقتها نيمه مرضتش اصحيها وروحت البيت ونسيت اني كنت واعد بسنت اني هنكها امبارح وانا جيت نمت علطول واول اما روحت لقيت ريم قاعده في الصاله وزعلانه مني ومبتردش عليا دنتني اصالح فيها لحد اما اتصلحت بشرط اني انكها انهارده قولتلها ماشي ونزلت جبت اتغديت وجبت اسماك بحريه علشان اعوص المخزون الي خلص علي سعاد وروحت البيت كان كلو نايم دخلت لقيت بسنت قاعده مستنساني في الاوضه بتعتي ورحت جاي علي بسنت وحضنها وقولتلها عامله ايه يا حببتي مردتش عليا وراحت جايه بيساني من بقي علطول وقالتلي متعرفش انت كنت وحشني قد ايه الفتره الي فاتت انا منت كل يوم بحلم بيك رحت جاي ضاحك في سري وقولتلها انا عارف وشوفتك قبل كده بتنادي عليا وانتي نيمه قلتلي ازاي انت مش كنت بتتدرب قولتلها ده موضوع طويل هبقي احكيلك عليه وخلينا نخلص الي احنا بنعمله الاول ورحت جاي قايلها نامي انت اول مره ليكي سيبيلي نفسك وانا هتصرف ورحت مقلعها هدوما ودنتني امصمص في كل جزء من جسمها وبعدها دخلت علي بززها دنتني امصمص فيه لحد اما الحلمه بتاعتها احمرت فسه ونزلت علي كسها ودنتني الحس فيه ورحت بعدها خلتها تمصلي زبي وبعد كده عملنا وضعيه69ودنتنب الحس في كسها كتير ورحت قايم من عليها وجبت الزيت ووسعت طيزها ودخلتو سنه لقيتها اتالمت رحت جاي مخرجو لقيت عليه ددمم قولتلها مبروك طيزك اتفتحت ورحت مدخلو تاني وكل شويه ادخل حبه حبه لحد اما وصل لاخره وخدت عليه ودنتني ارزعرفيها وحاطط ادياي علي بقها علشان صوتها ميطلعش وبعدها رحت جاي جايبهم في طيزها وقولتلها روحي انت استحمي وانا خدخل بعديكي وراحت استحمت وخلصت وراحت علي اوظ*ضتها بعد اما بستها ودخلت انا كمان وخرجت ونمت وصحيت تاني يوم وعدي كام يوم وحه وقت الامتحان وقررت اني هطلع الاول علي المدرسه مشظ* هعمل زي كل مره وخلص شهر الامتحانات وروحت علي البيت وقلت لبسنت انا عايز اكلمك في حاجه مهمه قالتلي خير قولتلها انا بحبك فعلشان كده عايز اقولك علي حاجه انا بحب وحده كمان وعايز اجوزكم انتو الاتنين وانا خيرتها ياما اتجوزكم انتو الاتنين ياما ننهي العلاقه الي بنه وهي اختارت انك تشركيها فيا وانا قول اقولك انت كمان لقيتها بتعيط وقولتلها مش مهم تردي عليا دلوقتي ردي عليا كمان اسبوع وخرجت ومرجعتش البيت اليوم ده وبت عند ريم وقولتلها بطوله الابطال كمان اسبوع مستعده علشان ننفز الخطه قلتلي ايوه مستعده وبعد مرور اسبوع اول اما صحيت من النوم لقيت بسنت قاعد علي السرير بتاعي وقولتلها ازيك يا حببتي قالتلي انا قررت قولتلها قررتي ايه قالتلي انا موفقه انك تتجوزنا احنا الاتنين وانا اهم حاجه عاندي سعاتك قولتلها بجد الي انت بتقوليه ده انا بجد مبصوت فشخ من كلامك ده انا بحبك موت وانهارده انا عايز ابقي اعرفك عليها وخرجت وقولت لولدي يقولهم انهارده علي اني اتجوزت بس بعد اما انا امشي قالي ماشي ورحت علشان اشترك في البطوله بس لزما اشترك من المستوي الاول وطبعا انا كنت بحارب بقوه النار وكسبت المستوي الاول وكل يوم كنت بكسب مستوي طبعا انا عملت نفسي بعاني في المستوي الرابع وانا كنت مسجل باسم غير اسمي وكنت حاطط قناع علي وشي ومفيش حد من الجمهور يعرفني ويوم الي هقابل فيه اصحاب المستوي الخامس قولتلهم في البيت لو عايزين تشوفو حاجه مثيره افتحو بطوله الابطال علي التلفزيون انهارده هما بيعرضو قتالات اصحاب المستوي الخامس والقتال مع المستوي السادس وخرجت ودنتني اعمل نفسي بكسب بالعفيه لحد امز جه اخر قتال كنت انا ضد واحد من قوه النار وخليتو يضرب فيا وعملترنفسي اني مصاب وحدعتو وحت جاي فايز عليه وطبعا اصحاب المستوي اس عملو الي انا كنت متوقعه وانهم هيقولو انا مش هنعتبرك واحد منا قلتلهم اعترض واطالب بحقي اني اقاتل علشان ابقي بطل اس قالولي تختار مين قولتلهم اختاركم كلكم احربكم في نفس الوقت بس مش انا لوحدي انا وبنت بس حتي مش مصنفي غير كبطله مستوي تالت وطبعا هما مكنوش موفقين قولتلهم انتو خايفين لحسن تخسرو قالولي انت ازاي تتمكلم مع ابطال الفئه اس كده قولتلهم لو عايزين تسكتوني اهزموني راح جاي اكبر واحد فيهم قايلهم خلاص دي كده كده القوانين ومفيش اعترض علبه هو اختار اننا نحاربه كلنا تعالو نوريه احنا مين هما ابطال الفئه اس قولتلهم هو ده الكلام ورحت خالع انا وريم الاقنعه الي احنا لبسنها وقولنلهم يلا بينا طبعا البيت عندي قاعد متفاجئ وناس كتير فشخ عماله تتفرج والحكم بداء القتال
وبكده خلص الجزاء التاسع اكبر جزاء كتبته وانا طبعا حولت احسن الاملاء هو كان الخطاء الكبير في الكتابه التلقائي ولغتها واتمني الفصل يعجبكم الحزاء الجاي الاخير في السلسلة الاولي ولو عايزني اكمل في السلسله الثانيه قولولي في الكمنتات وتعليقاتكم هي الي بتشجعني اكتب فيريت تكترو منها وتلقولي نصايح لو فيه حاجه مش عجباك فيها ومحتاجه تعديل و
سلااااااااام نتقابل الجزاء االجاي
الجزء العاشر النهايه
اسف علي التاخير بس كان فيه ضروف مكنش ينفع اكتب انا بجد بحاول اكتب كل اما تكون في فرصه متاحه فبعتزرلكو تاني
وقفنا الجزاء الي فات علي ان الحكم بداء القتال
اول اما الحكم بداء القتال رحت جاي مستخدم قوه الجاذبيه علي اعلي قدره وثبتهم كلهم مكانهم ولسه ههجم عليهم لقيت صوت واحد بيزعق ويقول وقفو الي انتو بتعملوه ده انا رحت جاي فاكك الجازبيه بتعتي والكل وقف والحكم وقف القتال والراجل الي كان بيزعق هدي وببقولي لو عايز تتحداهم استني منفسه ابطال الفائه اس هي هتتعمل بعد سنتين انما دلوقتي مينفعش الي بيحصل قولتلو انا موافق اني استني للسنه الجايه بس عاندي شرط هو اني هحارب اتنين ضد اتنين انا وريم ضد اي اتنين يختاروهم قالي ماشي انا موافق قبل اما يمشي قالي انت اسمك ايه قلتلو مش تقول اسمك الاول قبل اما تسال ضحك وقالي اسف انا سيد قائد اتحاد الابطال قولتلو انا اسامه
طبعا انا كنت مبهور فشخ انو بيكلمني بس عملت نفسي مش فارق معايا
وومشي وجه ابطال الفئه اس اختارو اتنين هما بطل النار وبطل الجازبيه
بطل النار اسمه هشام السن 23سنه اصغر بطل فئه اس انضم وهوعندو 20سنه فكان عايز يخليني اخسر علشان هو يدنو المتميز
وبطل الجازبيه اسمو مهند السن 30اختارو علشان هما افتكرو ان قوتي الجازبيه فهو جه علشان يهزمني ويدنو هو الوحيد في ابطال الفئه اس الي بيستخدم قوه الجازبيه
وبداد القتال وراح هشام مستخدم قفص النار وهحبسني جواه انا وريم وبعد كده ضربني بكور نار استخدمت قوه الشفاء وشفيتني انا وريم ورحت جاي قلتلو هي ده اقوي حاجه عاندك واستخدمت مهاره النار الزرقا ودي مهاره نتيجه دمج قوه النار والبرق واستخدمت قوه عكس الجازبيه علشان انا وريم نطير وريم استخدمه النار الخضرا ودي نتيجه دمج قوه النار مع قوه الحمض ودي لو جت علي حت بتقدر تسيحو وريم استخدمتها علي رجل هشام ومهند وانا استخدمت النار الزرقاء علي ايديهم وهم اول اما الضربتين جم فيهم من شده الالم اغمي عليهم والحكم اعلن اننا الي فزنا ورحت جاي شفيهم من الضرر الي جه فيهم بسببنا واعلن ان فيه اتنين ابطال فئه اس جداد وبعدها سيد جه واتكلم معايا شويه وادني علبه فيها تلفونين ورخصه تدل ان الي شايلها من الفئه اس
وخلص اليوم وروحت انا وريم علي البيت وعرفتهم علي ريم طبعا بابا كان قلهم اني اتجوزت والبيت كان فيه حفله كبيره علشان بقيت بطل فئه اس انا وريم وبعد اما الحفله خلصه عرفت بسنت علي ريم والتنين شكلهم حبو بعض وخلص اليوم الجميل فحياتي الي اثبت فيه اني قوي جدا وخليت ريم هي كمان بطله اس وتاني يوم لقيت اتصال علي التلفون الي سيد ادهولي رديت لقيت سيد بيقولي ازيك يا اسامه انا بتصل بيك علشان فيه اجتماع لابطال الفئه اس كمان اسبوع قولتلو ماشي وخلصت كلام معاه وحكيت الكلام لريم
وفي نفس اليوم قعت انا وبسنت وقولتلها انا عايز اوديكي تتمرني علشان متكونيش نقطه ضعفي مش عايز حد يحاول يكسرني بيكي عايز اكون مطمن لما اسيبك لوحدك قلتلي ماشي وقلتلها خلاص هتروحي انت ومحمود تتدربو في نفس المكان الي انا وريم ادربنا فيه هتسفرو بكره هوصلكو للمكان هناك
وتاني يوم استخدمت قوه البوابه بتعتي ورحت علي مكان التدريب وقبلت ادورد واسحاق واستيفن وسلمت عليهم وقعدنا نتكلم شويه وبعد كده قالولي مين دول قولتلهم ده اعز صحابي محمود ودي اختي بسنت وكان عندي ليكو طلب انكو تدربوهم نفس التدريب بتاعي رد ادورد وقالي ماشي وقبل اما امشي واسبهم اديت لريم قوه البوابه وقولتلها في الايام الاجازه بتعتي عيزك تيجي وتقعدي معايا وتحكيلي علي الي انتي عملتيه في التدريب التدريب ده صعب بس عايز قوه بس مش قوه عاديه عايز قوه القلب عايز اعرف مدي حبي ليكي واوعي تتغري فيوم من الايام بسبب القوه الي انا ادتهالك ذي منتي قويه فيه اقوه منك متفتريش علي حد وسبت ريم واتكلمت مع محمود وقولتلو اختي امانه في اديك يا صحبي عايزك تحافظ عليها مش هقولك زي مقولتلها علشان انا عرفك علي ايه انت واقف في ضهري طول الوقت متخلتش عني وانا بردلك جميلك وعايزك تدنك معايا طول العمر متسبنيش علشان انا لو دورت مليون سنه مش هلاقي صاحب زيك وبعدها ختو بالحضن وقالي متخفش يا صحبي انا طول عمري معاك وهدني معاك طول الوقت بعتبرك اخويا مش صحبي حبيبي يا اس اس
سبتهم مع ادورد وروحت علي البيت واليوم ماشي طبيعي لحد اما والدي جه وقعد معايا وقالي عايز اسالك سؤالين بس تجوبني بصراحه اول سؤال انت بتحب ريم بجد قولتلو انا مش بحبها انا بعشقها بس مش هي لوحدها انا برضو بحب بسنت ومنساعت معرفت اننا مش اخوات وانا مش عارف اشلها من تفكيري وعايز اتجوزها ويريت انت توافق وعلي العموم هي موفقه وقولتلو انت كده كده كنت عارف الاجابه قالي انا كنت عارف النص الاول بس انما النص التاني لا بص يا ابني قوه معرفه المستقبل مش مطلقه ممكن يتغير المستقبل وانا عايز اطلب منك طلب بعد اما تجاوب علي السؤال التاني قالي هو انت الي شفتني من المرض الي عاندي قلتلو ايوه قالي طب انا عايز تاخد مني القوه بتعتي مش عايز اكون عارف المستقبل عايز اتفاجئ عايز اكون متفاجئ وانت بتحقق الانجازات قولتلو ماشي الي تشوفو يا بابا
فيوم تجمع ابطال الفئه اس كان المكان الي فيه التجمع كان فيه اتحاد الابطال الي بيتكون من مندوبين من كل دوله وابطال الفئه اس وبداء التجمع واتعرفت علي باقي ابطال الفئه اس واناقشنا في الاوضاع العامه في العالم والمشاكل وعن المجرمين الي بداؤ ينتشرو في العالم وعن الابطال الي بقو بيتحولو لوحوش والاجتماء خلص وسيد زعيم الابطال قال ان فيه اجتماع كل شهر ولو فيه ظرف هنتواصل معاكو وخلص الاجتماع وروحت انا وريم ولقيت سيد بيقولي عايزك تتكفل بالمجرمين الي في المدينه بتعتك قولتلو ماشي بس انا عايز 10مليون جنيه قالي ليه حكتلو حكايه ريم واني عايزهم علشان انقز اخوها قالي اسبوع وهتلاقي الفلوس اتحولت في حساب باسمك وتقدر تسحبهم ساعتها وسبتو ومشيت وروحت انا وريم واكتشفت ان ريم مساوله عن مدينه تانيه غير المدينه الي انا مسؤل عنها وانهم هيوفرولها سكن تسكن فيه قولتلها ماشي وحكتلها علي ان الفلوس هتوصل كمان اسبوع وهكلم سيد انو يديني انا وانت اجازه بعد اسبوع علشان نرجع اخوكي راحت حضناني وقلتلي بحبك موت يا حبيبي وبستني من بقي وعلي المغرب اتحركه الطياره بتاعتها ووصلتها للمطار وانا مروح شفت اتنين عملين بيعكسو وحده بطل رحت جاي وبعدهم عنها وقلتلهم متعتبرها زي اختك ترضي حد يعكسها طبعا انا كنت عايز اعرف هل هم يستحقو اني اضربهم ولا لا لقيت واحد منهم بيقولي انت مالك قولتلو صح وولفيت ابص للبنت ولسه هقوله هما بيعكسوكي لقتهما بنت خالتي ساره رحت جاي قايلها ازيك يا سارهبقالي كتير مشوفتكيش قالتلي انت مين قولتلها انا اسامه هو انا شكلي اتغير خالص كده قلتلي اسامه عامل ايه وانا وهي نسينا الاتنين الي وقفين لقيت وحد منهم ببقول ايه يا نجم انت هتحب فيها ولا ايه اخلع من هنا قولتلو دنا كنت نسيتك انك هنا راح جاي ضربني في وشي بقوه النار وقالي انا يلا في المستوي الرابع يعني روح شوفلك حتا تنام فيها رحت
طبعا الناس مش متبعه ابطال الفئه اس كتير علشان كده قولت لوالدي اتفرج علي البطوله علشان اخليه يعرف اننا بقيت من ابطال الفئه اس
بعد اما ضربني حسيت ان نمله لمسه وشي ورحت جاي مستخدم الجازبيه والسسرعه الفائقه وضربتهم وبعدها قولتلو لو عايز كمان انت وهو مفيش مشكله انا هعد لتلاته لو ممشتوش هتلاقو نفسكو في المستشفه واحد اتنين تلاته لقتهم بقو في اخر الشارع وده كلو وقفه مزهولامن الي بعمله وقلتلي انت قوي جدا ضحكت علي كلامها وقولتلها هوصلك علشان محدش يعكسك تاني واسلم علي خالتي شويه قالتلي ماشي وطول الطريق عملين نتكلم علي ايام زمان ووصلنا البيت واول ما وصلت لقيت خالتي ختتني في حضنها وقالتلي ازيك يا اسامه عامل ايه بقالك كتير مبتجيش وانا زعلانه منك مجتش عزي عمك سمير
عم سمير هو جوز عمتي وابو ساره
قولتلها وحده وحده كل ديه اساله هههه اول حاجه انا الحمد __ تاني سوال وتالت سوال انا مكنتش في البلد ساعتها كنت مسافر ومعلشي هعوض هالك وهبقي ازورك كتير قالتلي ماشي مع اني لسه زعلانا منك قولتلها انا اقدر ازعلك طب بص انا لمه اسبوع هعدي عليكي كل يوم قالتتلي ماشي كده هسمحك لقيت ساره دخلت في الموضوع وقالت ماما اسامه لسه ضارب اتنين كانو بيعكسوني من شويه رحت قايلها اولا متنطيش في الكلام كده مره وحد ثانيا انت بنت هالتي يعني لو مش هدافع عنك هدافع عن مين بعدها لقيت خالتي بتقول خش خدلك شور وانا هجبلك هدوم من هدوم عمك سمير قولتلها ملوش لزوم قالتلي لا لازم قولتلها ماشي وخلصت وانا خارج الهدوم كانت ديقه عليا لقيت ساره اول اما شفتني عضت علي شفيفها وقلتلي ايه العضلات دي قولتلها من التمرينات الي كنت بعملها قلتلي بس انت شكلك قمر قولتلها انت بتعكسيني هههه انا كده هتغر في نفسي يعني لما انا اكون قمر هتبقي انت ايه لقيت خالتي بترد وتقول شمس طبعا رحت جاي قايلها علشان كده كل اما ابص في وشها القبها منوره لقيت ساره جريت علي اوضتها وخالتي قالتلي بقي كده تكسف البنت قولتلها عادي يا خلتي وقالتلي انت كده هتبات معانا مينفعش مده تروح بالمنظر ده البنات كده مش هتسيبك قولتلها متخفيش يا خالتي انا كزه مده متجوز مش اي بنت هتعرف تغريني الا لو كان بمزاجي قالتلي يواد يجامد وبعدين خد هنا انت اتحوزت وقتيه قولتلها وانا بتدرب اتعرفت علي وحده واتجوزتها قالتلي ماشي بس برضو مش هينفع تروح انهارده انا وساره هنام مع بعض وانت نام في اوضه ساره قولتلها ماشي يا خالتي واتصلت بامي وقولتلها اني هبات عند خالتي قالتلي ماشي ونمت في اوضه ساره وكان فيه في اوضه ساره لاب توب بتاعه فطبعا الفضول شادني ودخلت عليه بالقوه بتاعتي وعرفت كل الي عليه وصحيت تاني يوم صحيت لقيت ساره بتغير هدومها وانا لسه علي السرير طبعا بتاعي بقا واقف جدا خصوصا ان بقالي فتره منكتش وكان نفسي انط عليها بس قولت لا دي بنت خالتك وبعدها صحيت وقومت طبعا هي اتخضت قولتلها معلش بقي واخد منك الاوضه بتعتك قالتلي ولا يهمك انا الي لازما اعتزر علشان صحيتك وقولتلها عادي انا كده كده كنت هصحا دلوقتي وصحيت وفطرت وانا وخلتي وساره ولقيت ساره لبسه لبس ابن كلب كانها بتقولي تعالي نكني لبسها مجسم طيزها وبززها طبيزها متوسطه وبززها برضو متوسطه دنتني اهدي في نفسي علشان منكهاش غلشان خالتي قاعده وبعد الفطار قولت لخالتي انا مروح قالتلي ماشي بس اعمل حسابك بكره هتيجي تبات معانا قولتلها ماشي وتاني يوم رحت لخالتي وانا هناك طبعا ساره كانت لبسه لبس سكسي برضوو وعدي اليوم ورحت علي اوضي علشان انام وخالتي وساره راحو علشان ينامو وانا قتعد علي السرير لقيت الباب بيتفتح براحه عملت نافسي نايم لقيت ساره عماله تنادي عليا بصوت واطي عملت نافسي مش سامعها لقتها حطت اديها علي بتاعي الي ابتدي يقف تدريجيا وبعدها لقتها طلعتو وحطتو في بقها رحت جاي عامل نافسي لسه صاحي وبقولها بتعملي ايه لقتها بتبولي عادي انا بحبك فيها ايه قولتلها بس انا متجوز وبحب مراتي ومفيش وحده هحبها قدها قلتلي مش مشكله خلينا نتبسط دلوقتي قولتلها انت شاربه حاجه لقتها راحت جايه بايساني من بقي رحت جاي انا مندمج معها في البوسه وبعدها فقت وبعتها عني قولتلها انا مش بحبك ومش هتجوزك علشان تكوني عارفه انا بحبك كبنت خالتي انما مش مراتي علشان تكوني عارفه قبل اما اعمل اي حاجه قالتلي موفقا قولتلها انت عامله كده ليه هو انت اتنكتي قبل كده لقتها زعلت وعيطت وقالت يعني علشان بحبك ابقي وخده شمال صعبت عليا علشان بتعيط قولتلها خلاص متزعليش مني ورحت جاي بيسها ومسحلها دموعها ورحت جاي مقلعها وبعمال امصمص في حلمه بزها الي زي الكريز ونزلت الحس كسها الي لونه احمر ودنتني امصلها لحد اما جبتهم في بقي وكان طعمو كانو َسكر قولتلها ذعمو زي العسل قالتلي طب مش هتخليني ادوق انا كمان وكانت بتشاور علي زبي قولتلها اتفضلي ودناها تمص لحد اما جبتهم في بقها وبعدها زبي نام دنتني العبلها في جسمها لحد اما زبي وقف تاني وقولتلها يلا قالتلي دخلو في كسي قولتلها انت مفتوحه قالتلي لا بس هي عمليا وخلاص قولتلها لا طبعا انت بنت خالتي وانا مرضلكيش كده انا هدخلو في طيزك وقولتلها عندك زيت قالتلي اه في الدرج رحت جاي جاييه وحطبت منو علي زبي وعلي طبزها وجوها وحطيت بتاعي وكل شويه ادخل حته وهي تكون هتصوت بس انا حاطت اديا علي بقا لحد اما دخل كله واستنيت لحد اما اتعودت عليه وبعد كده دنتني ارزع فيها وهي عماله تتاوه وتقولي جامد جامد وانا اقولها وطي صوتك لحسن امك تسمعنا وانا عمال انكها حسيت ان في حد بيتفرج علينا واستخدمت سرعتي علي اقصي سرعه وطلعت بتاعي من كسها ولفيت وبصيت لقيت خالتي وقفا عماله تتفرج علينا وعماله تلعب في كسها رجعت زبي فس كس ساره وكل ده حصل في ثانيه بس وساره حتي محستش اني شلت زبي من كسها وبعد كده كنت قربت اجيب رحت جاي معلي صوتي شويه وقولتلها هجيب علشان خالتي تلحق تلم نفسها وتمشي وجبتهم في طيزها وقولتلها روحي خدي شور وانا عاخد بعديك وروحي نامي لقتها راحت جايه حضناني وقالتلي بحبك قولتلها وانا كمان ومشي وانا بعدها استحميت وطول الوقت بفكر ليه خالتي مجتش زعقت وخلتني اتجوزها ونمت وانا مش عارف فبه ايه وصحيت تاني يوم وفطرت وكنت جاي امشي قولت لساره عايزك في حاجه قالتلي ايه قولتلها ابعدي عن الواد الي انت ماشيا معاه ده ده واد مش تمام قالتلي انت عرفت منين قولتلها انا عندي قوه ان انا اتحكم في الالكترونيات واني دخلت علي اللاب بتعها وشفت المحادثات وبعد كده دخلت علي اميل الواد ده ولقيتو بيكلم بنات كتير واولهم صحبتك روجينا قالتاي ماشي انا اصلا بعدك مش هعرف حد تاني قولتلعا ماشي وبعد اما خلصت كلام لقيت خالتي بتقول بتتكلمو في ايه قولتلها بقولها اني مش هعرف اجي فتره علشان مسافر لقيت خالتي بتقولي مسافر ليه قولتلها رايح مشوار انا ومراتي لقيت ساره بتقولي انت متجوز قولت في بالي يبنت الجنيه بتعمل نفسها متعرفش وبعد كزه سبتهم وروحت وبعدها بكام يوم الفلوس اتحولت ولقيتهم 11مليون مش عشره قولت تمام علشان مصريف الرحله والحجات الي هنحتجها واحنا مسفرين وبعد كده سافرت انا وريم ورحنا هناك واتعرفت علي علتها وعرفتهم انها اتجوزتني وسلمت علي خلها وقولتلو بشكرك انك اعتنيت بريم طول الفتره دي ولو احتجتني في حاجه انا تحت امرك وسبناهم انا وريم ورحنا علي بيت الست بنت المتناكه الي خدت اهت ريم لقتها عماله تماطل قولتلها هتخدي الفلوس وتجبيه ولا لا قالتلي ماشي اه بس انت الي ابتديت ومتزعلش بعد كده وانا معبرتهاش وسبتها وروحت انا وريم وحققت معظم الي كنت عايزه اتجوزت ريم وبقيت انا وهي بطلين من الفئه اس وانقزت اخو ريم وبقي معيا فلوس والحياه تمام بس دوام الحال من المحال
وبكده خلصت السلسه الاولي من البطل الناسخ واتمنا السلسله تكون عجبتكم انا هبداء في تنزيل السلسله الجديده بعد رمضان وكل سنه وانتو طيبين سلااااام
ما بعد النهايه
في يوم المفروض انو اجازه لبسنت لقيتها مجتش روحت رايح علي مكان التدريب لقيت ادورد بيقول انهم خرجو في اليوم الاجازه ولقيت بعدها رساله جيالي علي التلفون وبتقول لو عايز تشوف اختك او صحبك اعمل الي هيتبعتلك في الرساله الي هتتبعتلك دلوقتي وانا بقراء الرساله دماغي وقفت وحسيت ان الغضب اتملكني وقولت هقتلهم اي حد هيلمس شعره من بسنت او محمود هيموت
سلاااااام