قائمة
الرئيسية
ما الجديد
الأعضاء
تسجيل الدخول
تسجيل
ما الجديد
البحث
البحث
بحث بالعناوين فقط
بواسطة:
قائمة
تسجيل الدخول
تسجيل
تثبيت التطبيق
تثبيت
سجل عضوية لنشر مواضيع ومشاركات ومحادثة الأعضاء بدون إزعاج الإعلانات
تم فتح باب الاشرف تقدم لطلب الاشراف علي اقسام المنتدي
قسم قصص السكس
قصص سكس محارم
انثي ضائعة في بحر المتعة | السلسلة الثانية (عادل المتميز)
تم تعطيل الجافا سكربت. للحصول على تجربة أفضل، الرجاء تمكين الجافا سكربت في المتصفح الخاص بك قبل المتابعة.
أنت تستخدم أحد المتصفحات القديمة. قد لا يتم عرض هذا الموقع أو المواقع الأخرى بشكل صحيح.
يجب عليك ترقية متصفحك أو استخدام
أحد المتصفحات البديلة
.
الرد على الموضوع
الرسالة
<blockquote data-quote="صبرى فخرى" data-source="post: 58460"><p>السلسلة الثانية انثي ضائعة في بحر المتعة</p><p>بقلم / عادل المتميز</p><p>.......</p><p></p><p>مساء الخير او صباح الخير كل واحد علي حسب التوقيت المحلي لموعد قراءة القصة</p><p>طبعا علشان نكون فاهمين ان دي السلسلة الثانية من قصة انثي ضائعة في بحر المتعة وعلشان تكون فاهم احداث السلسلة الثانية لازم تكون قريت السلسلة الأولي</p><p></p><p>الجزء الأول</p><p>...........</p><p>ريم :: عادل .. اعااااااااااادل ...</p><p>انا :: ايه ده ريم ؟ حمدله بالسلامة يامزة</p><p>ريم :: يسلمك يا جميل . ايه عامل ايه يا عسل</p><p>انا :: تمام في نعمة.. ايه رجعتي من السفر</p><p>ريم :: الصراحة لا .. بس وحشتني قولت ادخل ارغي معاك شوية</p><p>انا :: وانتي كمان وحشاني .. شوفتي السلسلة الأولي</p><p>ريم :: اه طبعا ..</p><p>انا :: طب ايه هتكملي معايا حكي</p><p>ريم :: ماشي نكمل يا جميل</p><p>انا :: احكيلي بقي عملتي ايه مع مستر شريف</p><p>ريم :: طب معلش لحظة ورجعلك .. هيثم خطيبي بيرن عليا</p><p></p><p>انا استغربت هيثم خطيبها ؟ ده فيه احداث كتير بقي معرفهاش</p><p>ريم غابت نص ساعة ورجعت</p><p>ريم :: انا جيت</p><p>انا :: نورتي البيت هههههههه</p><p>ريم :: النور نورك يا دوله</p><p>انا :: بس ايه حكاية هيثم خطيبك ؟ هو مش ده هيثم ابن خالتك سعاد</p><p>ريم :: اه ماهو انا اتخطبت له وكمان كلام بيني وبينك انا مكتوب كتابي عليه وكمان حنين اخويا كتب كتابه عليها</p><p>انا :: الف مبروك .. **** يسعدكم</p><p>ريم :: هههههههه الخطوبه وكتب الكتاب جم غصب .. هتبقي تعرف كل حاجة بوقتها</p><p>انا :: اووو.. طيب خلينا دلوقت في موضوع مستر شريف ..</p><p>ريم :: احنا وقفنا لما بدأت احاول الفت نظرو بس كانت كلها محاولات فاشلة .. يعني اخبط رجلي في رجله .. ابص علي بتاعة</p><p>وطبعآ مستر شريف بدأ ياخد باله</p><p>لكن للاسف مكنتش عارفة وقتها اعمل اكتر من كدة . لغاية ما قررت</p><p>اني اعمل اسلوب ميدو اخويا اللي عمله مع ماما</p><p>انا :: تهديد بالفيديوهات ؟</p><p>ريم :: لا مش كدة .. لكن اكلمة بالحساب الفيك .. واحاول اقرب منه علي اني طالبه عنده معجبة بيه من غير ما اقوله انا مين</p><p>انا :: اوووووبا بقي .. احكيلي من اول مرة اتكلمتو مع بعض وقولتي له ايه .. وهو قالك ايه</p><p>ريم :: ماما نزلت الشغل بعد ما رجليها خفت وانا كنت مرتبه اكلم</p><p>مستر شريف واطلب منه يجي بدري ساعة عن ميعاد الدرس علشان يشرحلي حاجات كتير مش فاهمها وطبعا مستر شريف قالي</p><p>مش هينفع علشان هكون في المدرسة وانه هو بيخرج من المدرسة علي الدرس وانا فضلت اترجاه يجي بدري وانا هغيب بحجة اني تعبانة وانه هيخدمني خدمة العمر واني فعلا مش فاهمة حاجات كتير</p><p>مستر شريف وافق بعد ما طلبت منه ميقولش لماما علشان يعني متزعلش مني وتقول ان مستوايا بقي ضعيف</p><p></p><p>........</p><p>يسرا :: اصحي ياريم .. الساعة 6 ياحبيبتي</p><p>ريم :: معلش يا ماما مش هقدر اروح النهاردة</p><p>يسرا :: ليه يا حبيبتي</p><p>يسرا :: بطني طول الليل وجعاني ومنمتش لغاية يمكن من ساعة</p><p>يسرا :: ليه يا حبيبتي ؟ مالها بطنك</p><p>ريم :: الدورة نزلت يا ماما</p><p>يسرا :: اه .. ماشي يا حبيبتي .. نامي وانا هروح افطر انا واخوكي</p><p>ونمشي</p><p>ريم :: ماشي يا ماما</p><p></p><p>ميدو :: اومال ريم فين .. هي مش رايحة المدرسة ؟</p><p>يسرا :: لا اختك تعبانة شوية ومش رايحة النهاردة</p><p>ميدو :: ليه مالها</p><p>يسرا :: ملهاش . بطنها وجعاها.. يلا افطر علشان تلحق تروح مدرستك</p><p>ميدو :: حاضر</p><p></p><p>الساعة 9 الصبح ريم قامت من النوم عملت الفطار بتاعها قعدت فطرت وبعدين شربت الشاي بتاعها وقامت روقت الصالة وبعد ما خلصت كانت الساعة جت 10 ونص وفاضل بتاع نص ساعة ومستر شريف يجي .. راحت قايمة لابسة بضي حملات من غير سنتيان من تحتة .. بضي حلمات بزازها تقريبا باينة تحتة ولبست بنطلون استريتش ابيض عاللحم من غير اندر .. وقفت قدام المرايه وهي بتظبط البنطلون علي كسها</p><p>وبتحاول تبين رسمة كسها في البنطلون .. وسحبت من الدولاب قميص نص كم من بتوعها وخرجت ... حطت القميص علي كنبه الأنتريه ودخلت المطبخ عملت عصير مانجا وتصلت بمستر شريف</p><p>شريف :: الو .. ايوه ياريم .. انا خمس دقايق وهبقي عندك</p><p>ريم قفلت مع مستر شريف واستنت لغاية ما جرس الباب ضرب</p><p>ريم قامت بسرعة وبأيدها شحطت البنطلون في كسها وراحت فتحت الباب</p><p>ريم :: اتفضل يا مستر</p><p>مستر شريف اول ما شاف ريم عينة اول حاجة جت عليها . منظر البضي الحملات وبزازها اللي كانت شبه باينة .. البني الفاتح اللي مفروش حوالين بزازها مع حلمة البزاز اللي ضاربه في البضي .. .. وعيونه نزلت علي تحت وشاف كسها</p><p>مستر شريف شعر بتوتر .. وبصوابعه رفع نضارتة . وبيبلع ريقة وخطوات رجليه بتدخل الشقة</p><p>مستر شريف ساعتها مشفش ريم البنوتة الصغيرة .اللي بتاخد معاه الدرس .. شاف بنوتة مكتمله الأنوثة .. حجم بزاز رهيب .. ورسمة كس ل واحدة ولا في العشرين من عمرها .. مع تسريحة شعرها السايح اللي نازل علي ضهرها</p><p>مستر شريف دخل وريم دخلت وراه .. راحت جابت له شوب عصير مانجة كانت مجهزاه</p><p>وقعدت جنبه</p><p>مستر شريف كان مرتبك وعيونه غصب عنه كل شوية تروح لبزاز ريم .. اللي رجليها كانت بتفرك من تحت وكل شوية تخبطهم في رجليه</p><p>مستر شريف حس ان ريم ممحونة عليه وانها جابتة مش علشان يشرح ليها الدرس .. والشيطان لعب في دماغة لكن مكنش عنده الشجاعة انه يعمل اي حركة كدة او كدة</p><p>مستر شريف بعد ما خلص شرح لريم اللي مكنتش فهماه طلب منها كشكول الواجب علشان تحل معاه كام سؤال</p><p>ريم ،:: نسيت الكشكول في الأوضة</p><p>ريم راحت تجيب الكشكول وعيون مستر شريف رشقت في طيزها اللي كانت بارزه اوي في البنطلون ولحم طيزها الأبيض باين من تحت البنطلون.</p><p>راحت ورجعت بالكشكول .. وبدأ مستر يكتب الأسئله في الكراسة وريم عمالة تفكر انها تعمل زي الأفلام وتدلق نص كوباية المانجا اللي قدام المستر علي بنطلونة لكنها كانت مترددة</p><p>مستر شريف ؛: يلا بقي حلي الكام مسأله دول</p><p>ريم اخدت الكشكول . وبدات تحل الواجب</p><p>شوية كان ميعاد رجوع ميدو من المدرسة جه وجرس الباب ضرب</p><p>ريم بسرعة اخدت القميص من عالكنبه بتاعة الأنتريه ومستر شريف بصلها وهو مستغرب وفهم</p><p>انها كانت قاصدة تقعد معاه بالبضي الشفاف .. ريم لبست القميص قبل ما تفتح الباب وقفلتة وفتحت الباب</p><p>ميدو :: ايه كل ده علشان تفتحي</p><p>ريم :: معلش باخد الدرس مع مستر شريف</p><p>ميدو :: ايه ده ؟ هو ايه اللي جابة بدري كدة .؟</p><p>ربم :: جاي يشرحلي الدرس اللي فات فيه شوية حاجات فاتتني</p><p>ميدو :: ماشي</p><p>ميدو دخل الأوضة بتاعتة وريم رجعت قعدت مع مستر شريف لغاية ما زمايلها كلهم جم واحدة ورا واحدة واخدو الدرس ومشيو</p><p>ريم بعد ما خلصت الدرس والمستر مشي دخلت اوضتها وهي عماله تفكر وهايجة اوي عالمستر ازاي تخليه يمارس معاها</p><p>فتحت الفيديوهات بتاعتة وهي بتمني النفس بمنظر زبه وهو بيدعكة وببجيب لبنة وايدها دخلت علي كسها وبقت عماله تدعك فيه.. وبعدين دخلت علي فيس مامتها وشافت محادثات ميدو مع مامتة وجاتلها فكرة هي ليه متلغيش مستر شريف من الحساب الفيك</p><p>ومن غير اي تردد فتحت الحساب الفيك وبعتت لمستر شريف رساله</p><p>هاي مستر شريف .</p><p>وانتظرت مستر شريف يرد عليها لكنه مفتحش حتي رسالتها</p><p>فراحت باعتة له طلب صداقة وفضلت منتظرة يرد عليها لغاية ما النوم غلبها وراحت في النوم وصحيت علي صوت الباب وهو بيتفتح</p><p>يسرا :: ايه ياحبيبتي عاملة ايه دلوقت</p><p>ريم :: ماما .. انا كويسة..</p><p>يسرا :: بطنك لسة وجعاكي</p><p>ريم :: لا حتي مفيش حاجة نزلت .. انا كنت مفكرها وجع الدورة</p><p>يسرا :: اه .. طب قوم انا عملت الغدا</p><p>ريم :: حاضر يا ماما ..</p><p></p><p>بالليل علي الساعة 7 ميدو قاعد في الأوضة بتاعتة فاتح الكمبيوتر بتاعة وبيظبط صور له بيشيل الخلفية اللي وراه علشان لما يكلم مامته بالليل يبعتلها صور زبه من غير ما تعرفة</p><p>بعد ما خلص تظبيط الصور فتح موقع جنسي خاص بالمحارم وبقي بيتفرج علي مشاركات الأعضاء</p><p>اللي منزل صور مامتة واللي منزل صور اخته .. واللي منزل صور مراتة</p><p>هاج جدآ من الصور وخصوصآ التعليقات اللي كانت من الاعضاء علي الصور .. وتخيل ل لحظة ان التعليقات دي علي مامتة</p><p>هاج لدرجة ان زبه جاب لبن من غير ما يلمسة</p><p>قفل الموقع ونام علي ضهره وهو بيتخيل كل التعليقات علي مامتة وعلي ريم اختة</p><p>وفجاءة راحت طاقة في دماغة يظبط الخلفية اللي في صور اختة ومامتة</p><p>قام فتح برنامج الفوتوشوب وبقي عمال يقص في الصور ويشيل الوش منها ويخفي معالم الشقة</p><p>وهو شغال في البرنامج ريم دخلت عليه</p><p>ريم :: ميدو . بقولك.. ايه ده ؟ انت بتعمل ايه</p><p>ميدو بسرعة قفل البرنامج بس ريم شافت صورتها</p><p>ريم :: صورتي دي ؟</p><p>ميدو :: صورتك ايه ؟ ايه اللي هيجيب صورتك عندي</p><p>ريم :: لا انا شفتها .. دي وانا نايمة .. لو سمحت افتح وريني</p><p>ميدو :: اوريكي ايه يابنتي .. دي صور من النت</p><p>ريم :: من النت ؟ . ماشي بردو وريني</p><p>ميدو :: في ايه ياريم ؟</p><p>ريم :: ميدو . لو مفتحتش الصور وخلتني اشوف دي صوري ولا من النت زي ما بتقول مش هخليك تلمسني تاني</p><p>ميدو سكت شوية وبعدين قال .. بصراحة صورك</p><p>ريم :: وريني .. وصورتني امتي؟</p><p>ميدو :: فتح البرنامج وريم قعدت علي السرير قدام الكمبيوتر وهي فاتحة بوقها .. انت مصورني وانا نايمة</p><p>ميدو :: بصي انا هحكيلك . الصور دي قبل ما يحصل بينا حاجة وانا كنت مجنون بجسمك وكنت بدخل كل ليلة اصورك وانتي نايمة</p><p>ريم :: اه انت مفكرتش الصور دي لو راحت في اي حتة هتفضح ؟</p><p>ميدو :: هتروح لمين وبعدين الكمبيوتر مش بيخرج من الشقة</p><p>ريم :: خلي الكمبيوتر باظ وحبيت تصلحة .. بلاش باظ .. حد هكرك وانت داخل منة عالنت</p><p>ميدو :: لو تلاحظي انا فاتح برنامج الفوتوشوب وبخفي وشك</p><p>وكمان معالم الشقة .. وهمسح بعد ما اخلص الصور الأصلية</p><p>ريم :: اه .. طب افتح الفولدر كله اللي فيه صوري .. عايزة اشوفة</p><p>في اللحظة دي يسرا خبطت علي ميدو .. ميدو قفل الكمبيوتر ويسرا دخلت</p><p>يسرا :: ريم تعالي عايزكي تساعديني اشيل السجاده واحط غيرها</p><p>ريم :: حاضر ياماما</p><p>يسرا خرجت وريم قالت لميدو .. هروح لماما ورجعالك</p><p>ريم خرجت وميدو بسرعة عمل نسخ لكل الصور وحطهم في فولدر تاني وخفاه بعيد ولما ريم خلصت مع مامتها ورجعت ميدو فتح الفولدر ليها</p><p>ريم :: يا نهار اسود .. ايه الصور دي .. الصور دي فضيحة ليا لو وقعت في ايد حد ..امسحهم حالا</p><p>ميدو :: امسح ايه.. انا هشيل الوش.. بصي كدة بعد ما ظبطت شوية في الصور</p><p>ريم :: امسح كله يا ميدو... ودلوقت</p><p>ميدو :: حاضر... اهو ياستي</p><p>ريم :: انت مجنون .. لو عملتها تاني وصورتني انا هزعلك ماشي</p><p></p><p>ريم خرجت من اوضة ميدو وهي مضايقة من تصرف اخوها</p><p>وميدو قام قفل الباب وراها بالمفتاح وفتح الفوتوشوب ورجع يظبط الصور</p><p>وريم رجعت علي اوضتها فتحت الفيس لقت مستر شريف قبل طلب الصداقة بتاعتها ورد علي رسالتها</p><p>مستر شريف :: هاي</p><p>ريم فكرت شوية تقوله ايه</p><p>ريم :: ازيك يا مستر</p><p>مستر شريف :: انا تمام .. مين ؟</p><p>ريم :: تلميذه عندك ..</p><p>مستر شريف :: ايوة مين يعني</p><p>ريم :: مش لازم تعرف دلوقت .. بس انا معجبة بيك اوي</p><p>مستر شريف :: معجبة بيا ؟ انتي في سنة كام</p><p>ريم :: هيفرق معاك يعني ؟ .. وبعدين انا بقولك انا معجبة بيك تقولي في سنة كام</p><p>مستر شريف :: عيب كدة انتي لسة صغيرة .. شوفي دروسك ومدرستك</p><p>ريم :: مانا مش عارفة . علي طول بفكر فيك . اعمل ايه</p><p>مستر شريف:: انا هعملك حظر..</p><p>ريم بسرعة ردت عليه .. لا علشان خاطري .. وبعدين انت لو شفت جسمي هتعرف اني مش صغيرة</p><p>مستر شريف عمل لريم حظر فعلا من الفيس</p><p>وريم شافت اتعمل ليها حظر اضايقت جدآ وبقت عمالة تلف في الأوضة مش عارفة تعمل ايه</p><p></p><p>فات يومين ريم بتدخل بالصدفة علي حسابها الفيك وبتبص علي رسالة مستر شريف لقت الحظر اتشال تاني</p><p>ريم اخدت نفس عميق وقالت في بالها يبقي هو كدة عنده فضول يشوف جسمها.. فضلت تفكر شوية وبعدين راحت باعتة رساله تاني لمستر شريف</p><p>ريم :: يعني شلت الحظر</p><p></p><p>مستر شريف شاف الرسالة بعد نص ساعة ورد عليها</p><p>مش ناوية تقوليلي انتي مين ؟</p><p>ريم :: تحب تشوف بزازي ؟</p><p>مستر شريف سكت معرفش يرد عليها رغم انه عايز يشوفهم لكنة خايف يكون مقلب من حد يعرفه</p><p>ريم :: مردتش يعني .. مش عايز ؟</p><p>خلاص انت حر</p><p>مستر :: عيب انتي صغيرة عالكلام ده .. ده لو انتي تلميذة عندي فعلا</p><p>ريم :: طيب عموما انا هبعتلك صور بزازي.. وقولي رئيك</p><p>ريم صورت بزازها من قريب اوي</p><p>صورة وراحت باعتها له</p><p>مستر شريف شاف بزاز ريم لعابه ساب من حلاوتهم</p><p>بزاز منفوخة وحلمة بز واقفة .. لونهم بني فاتح يهيجو اجدعها شنب</p><p>ريم :: نفسي ترضعهم .. انا هموت عليك يا مستر</p><p>مستر شريف :: دي بزازك ؟ انتي عايزة تفهميني دي بزاز بنت في اعدادي.. دي اكيد بزاز من النت وانت حد بيشتغلني</p><p>ريم :: حد بيشتغلك ازاي .. تقصد بيضحك عليك ؟.. و****ي انا طالبه عندك .. ودي بزازي مش بضحك عليك</p><p>مستر شريف :: عيب كدة انا مش صغير علشان المقالب دي</p><p>ريم :: كدة .. طب ثواني</p><p>ريم راحت كاتبة علي ورقة بزازي لمستر شريف وحطتها جنب بزازهل وصورتهم وراحت باعتهم له</p><p>ها كدة صدقت انهم بزازي.. يلا بقي انا هقفل.. باي</p><p>مستر شريف مكنش مصدق عنيه</p><p>بزاز في منتهي الجمال . بزاز واحدة كبيرة مش عيلة .. بس هي اكدت بالدليل انهم مش من النت</p><p>شريف :: خدي بس رايحة فين</p><p>ريم شافت الرسالة وابتسمت وراحت خارجة من الفيس وسابت مستر شريف بنارو</p><p>كانت الساعة ستة اخر النهار</p><p>ريم :: ماما انا هطلع اقعد عند حنين شوية</p><p>يسرا :: ماشي</p><p>ريم :: اومال ميدو فين ؟</p><p>يسرا :: جاله تليفون من نص ساعة ونزل جري ياختي</p><p>ريم :: تلقي صاحبة الصايع جاسر</p><p>هو اللي اتصل بيه</p><p>يسرا :: هو احنا ورانا غيرو</p><p>ريم :: و****ي محد هيصيع ابنك ده غير اللي اسمة جاسر</p><p>ريم طلعت عند حنين وقبل ما توصل الشقة افتكرت ان ممكن يكون ميدو تحت في الشقة مع حنين .. راحت نازله تاني لغاية شقة ميدو وحطت ودانها عالباب</p><p>وسمعت صوت اهات جاي من جوه الشقة</p><p>ريم في عقل بالها اكيد حنين جوه كويس اني مطلعتش عندهم والا كانت هتبقي مصيبة وخالتي كانت هتسألني فين حنين</p><p>ريم فكرت شوية وطلعت تليفونها ورنت علي حنين وهي حاطة ودانها عالباب .. لكن كانت المفاجئة ان مفيش صوت رنة جوه وحنين ردت علي ريم</p><p>ريم طلعت بسرعة فوق</p><p>الو .. انتي فين يا حنين</p><p>حنين :: انا فوق</p><p>ريم بأستغراب :: فوق فين</p><p>حنين :: انتي نايمة ولا ايه ؟ هكون فوق فين .. في شقتنا اكيد</p><p>ريم شالت التليفون من ودانها ومستغربة لما حنين فوق ؟ اومال مين اللي تحت مع ميدو</p><p>ريم :: طيب انا شوية وطالعة</p><p>ريم نزلت تاني عند شقة ميدو وحطت ودانها تاني عالباب .. تحاول تسمع اي حاجة .. لكن كانت المفاجئة الكبيرة .. واحدة جوه بتتوجع وبتترجا هيثم</p><p>براااحة يا هيثم .. براحة</p><p>وصوت اخوها بيضحك وبيشتم هيثم .. براحة يابن المتناكة فشخت البت</p><p>فضلت ريم حاطة ودانها عالباب وفهمت انهم جايبين واحدة والأتنين بينكوها جوه كل واحد بالدور لكن مقدرتش تركز او تسمع البت دي اسمها ايه</p><p>ريم طلعت لخالتها سعاد وقعدت معاهم شوية وبعدين حنين اخدتها</p><p>ودخلت اوضتها وفضلت ترغي معاها شوية وقبل ماتنزل كان هيثم جه .. قابلها وهي خارجة من عندهم</p><p>هيثم :: ايه ده ريم .. انتي كنتي عندنا</p><p>ريم :: اه يا سيدي .. اومال انت كنت فين ؟.</p><p>هيثم :: كنت في القهوة انا وميدو</p><p>ريم :: اه .. ماشي المهم اتبسطو</p><p>هيثم :: ايه انتي نازلة ولا ايه</p><p>ريم :: اه . انا عندكم من بدري .. يلا سلام</p><p>هيثم :: سلام</p><p>.....</p><p>ريم نزلت شقتهم ويسرا كانت بتتكلم في التليفون مع صاحبتها فاطمة</p><p>يسرا :: طب ما تتصلي عليه وتشوفيه مجاش ليه ؟.</p><p>فاطمة :: اتصلي بيه انتي هو مش زميلك انتي كمان</p><p>يسرا :: . لا انا مش هينفع اتصل بيه مانتي عارفة اني بأحرج</p><p>فاطمة :: يابنتي ده واجب علي فكرة والراجل لما كانت رجليكي وجعاكي مسبكيش لحظة اتصال واطمئنان</p><p>يسرا :: انا خايفة اتصل بيه يفهم اتصالي غلط</p><p>فاطمة :: ولا غلط ولا حاجة انتي اللي طول عمرك بتكبري المواضيع</p><p>يسرا :: طب انا هستني لبكره يمكن عنده ظروف منعتة</p><p>فاطمة :: براحتك .. يلا سلام انا دلوقت جوزي بينده عليا</p><p>يسرا :: ماشي.. سلام</p><p>يسرا قفلت مع فاطمة وهي سرحانة بتفكر في وليد</p><p></p><p>ريم قامت وراحت لميدو الأوضة بتاعتة اللي كان قالع هدومة ونايم بالشورت وفاتح موبايلة</p><p>ريم :: ايه بتعمل ايه؟</p><p>ميدو :: مفيش قاعد عالفيس .. في حاجة</p><p>ريم قعدت عالسرير جنب اخوها جنب زبه وحطت ايدها عليه</p><p>ها مش عايز تقولي حاجة</p><p>ميدو :: اقولك ايه</p><p>ريم ايدها رايحة جايه علي زب ميدو براحة .. اي حاجة مخبيها عليا</p><p>ميدو اتعدل .. ايه يا ريم ماتقولي في ايه</p><p>ريم :: ماشي .. هقول وراحت طالعة عالسرير جنب اخوها وايدها سرحت تحت الشورت ومسكت زب اخوها بأيدها وبتدعكة.. قولي بقي .. مين الشرموطة اللي كانت معاكم انت وهيثم من شوية</p><p>ميدو قام مستغرب :: ايه ده انتي بترقبيني ؟</p><p>ريم :: مسكت زب اخوها اوي وداست عالراس .. تؤتؤ .. انا بس كنت طالعة عند حنين وبعدين قولت يمكن تكون واخدها في الشقة بتاعتك وقولت يعني بدل ما اطلع وامها تسألني عليها ومعرفش اقولها ايه .. قولت انزل واحط ودني عالباب واشوفها. لكن اللي سمعتة بقي</p><p>هيثم :: اه طب وانتي مالك ؟ عايزة تعرفي ليه ..</p><p>ريم قامت من جنب اخوها وراحت علي فخاده وقلعته الشورت وطلعت زبه ونزلت عليه بشفايفها تبوسه وتشم فيه ..</p><p>ريم :: يعني دلوقت انا مالي .. وراحت حاطة زبه بين شفايفها وبقت عمالة تمص فيه وايدها من تحت بتلعب في بيضانة</p><p>ميدو :: دي واحدة صاحبتنا .. شمال وبتتناك من الكل</p><p>ريم :: طب وانا ؟</p><p>ميدو :: مالك ياريم ..</p><p>ريم قامت وراحت قافلة الباب ووقفت قدام السرير قلعت الأندر بتاعها وطلعت فوق اخوها قعدت علي زبه بكسها .. وبقت عماله تروح وتيجي بكسها علي زبه لغاية ما وقف عالأخر</p><p>ميدو :: ماما بره ياريم</p><p>ريم :: انا كسي هايج.. هتنكني ولا اخلي حد تاني ينكني</p><p>ريم مكنتش قاصدة بالكلمة دي حاجة لكن بمجرد ما قالتها كان زب ميدو مشدود علي اخره</p><p>ريم :: ايه ده .. زبك وقف عالأخر اوي كدة ليه .. عايز ينيك كس اخته .. وراحت طالعة شويه لفوق بوسطها وايدها من تحت مسكت زبه وحطتة في كسها .. وراحت قاعده عليه وهي بتنفخ من اللذه</p><p>ريم قعدت علي زب اخوها ميدو ونزلت بأيده علي صدره وشفايفها راحت لشفايفة وميدو مسكها من طيزها وبقي عمال يبوس فيها ويمص شفايفها وايدو بتفعص في طيازها وزبه من تحت داخل في كسها</p><p>ريم بقت عمالة تروح وتيجي علي زبه وهي بتقوله</p><p>قولي بقي كنت بتنيك مين تحت.. احكيلي مين ده.. اوووووف .. كنتو بتنكوها ازاي</p><p>ميدو :: دي واحدة اسمها شهد صحبتنا وهيثم اللي اقنعها تيجي بعد ما انا قولتلة</p><p>ريم :: نكتوها ازاي بقي.. اااااه .. ااااااه.. كان نفسي ادخل واشوفكم وانتو بتنيكوها .. اوووووف .. اووووف..</p><p>ريم بتهيج نفسها وبتهيج اخوها بالكلام ووسطها اللي رايح جاي وهي لابسة زبه في كسها</p><p>وميدو بيحكي لريم ازاي كانو بيبدلو علي البت</p><p>ريم :: وهيثم كان بيعمل ايه وانت بتنكها</p><p>ميدو :: كانت بتمص له زبه وانا مدخل زبي في كسها من ورا</p><p>ريم :: اوووووف.. يابختها بنت المحظوظة.. زب في كسها وزب في بوقها</p><p>ميدو :: ايه ده انتي نفسك تتناكي من اتنين</p><p>ريم :: ااااااه . اااااااااه. وله لا .. هو فيه واحدة تكره تتناك من زبين .. اووووووف.. اوووووف</p><p>قوم حط زبك في كسي من ورا.. قوووووم</p><p>ريم قامت من علي زب اخوها ووقفت علي ايدها وركبها وميدو جه من وراها وراح حطط زبه في كسها من ورا</p><p>ريم :: اححححححححح..اححححححح</p><p>دخله كله في كسي يا ميدو... نكني اووووووي.. عايزة زبك يفشخ كسي ... اححححححح.. احححح</p><p>ميدو ماسك ريم من طيزها وشغال بزبه ينيك فيها</p><p>ريم :: احكيلي وانت بتنكني .. هيثم ناكها ازاي</p><p>ميدو :: هيثم ناكها زي ما بنيكك كدة بردو .. خلاها تفلئس وحط زبه في كسها من ورا</p><p>ريم :: نكني اووووووي.. دك زبك في كسي يا ميدوووو.. اححححح</p><p>اححححححح.. يالهوووووي .. مش قادرة</p><p></p><p>فضل ميدو ينيك اخته لغاية ما جاب لبنة علي طيزها وريم بعدها قامت لبست الأندر علي اللبن ونزلت علي زب اخوها تمصة وتنضفة من اللبن . وبعد ما زبه نضف لبس الشورت بتاعة</p><p></p><p>ريم خرجت من اوضة ميدو وهي حاسة بمتعة رهيبة ويسرا كانت رايحة اوضتها</p><p>ريم راحت المطبخ عملت كوباية كاكاو باللبن وراحت اوضتها</p><p>فتحت الحساب الفيك لقت مستر شريف باعت ليها 7 رسايل</p><p>كلهم انتي مين طيب .. طب في سنة كام .. اطب قولي اي حاجة</p><p>طب انتي معجبة بيا ازاي</p><p>ريم ابتسمت وهي مبسوطة انها قدرت تخلي مستر شريف علي نار</p><p>قفلت الفيس الفيك تاني وفتحت الفيس بتاع مامتها لقت مامتها باعتة رساله له وهو رد عليها</p><p>فضلو يتكلمو ويحبو في بعض</p><p>وهي بتقرا الرسايل بينهم لغاية ما راحت في النوم</p><p></p><p>تاني يوم في الشغل بتاع يسرا</p><p>........</p><p>يسرا :: بردو مجاش والغريب انه مقدمش علي اجازة .. انا قلقانة اوي عليه</p><p>فاطمة :: مانا قولتلك امبارح كلميه واطمني عليه . علي الأقل تخلصي اللي عليكي</p><p>يسرا :: مانتي عارفة انا بخاف يفهمني غلط</p><p>فاطمة :: انتي هتجننيني .. ياستي مليون مرة اقولك احنا زمايل شغل</p><p>يسرا :: طب بقولك ايه انتي فاضية نروحلة بعد الشغل</p><p>فاطمة ضحكت وضربت كف علي كف .. بقي خايفة تتصلي يفهمك غلط وعايزة تروحي له البيت</p><p>يسرا :: انا مش عارفة بقي .. انا حاسة اني عايزة اطمن عليه .. كفاية اللي عملة معايا لما كنت تعبانة</p><p>فاطمة :: طب بس الاول اتصلي</p><p>يسرا :: اتصل ؟ ... ماشي</p><p>يسرا مسكت تليفونها واتصلت بوليد وفضل التليفون يرن لغاية ما الجرس فصل</p><p>يسرا قلقت اكتر وسهمت</p><p>فاطمة :: ايه ؟</p><p>يسرا :: جرس ومش بيرد</p><p>فاطمة :: طب اتصلي تاني ؟</p><p>يسرا رنت تاني وبردو التليفون جرس لغاية ما فصل</p><p>يسرا :: لا كدة فيه حاجة اكيد</p><p>فاطمة :: انتي كدة خلتيني اقلق عليه</p><p>يسرا :: طب ايه ؟ .. هتروحي معايا .. لو مروحتيش معايا بعد الشغل انا هروح لوحدي</p><p>فاطمة :: مش عارفة يا يسرا .. جوزي كان متفق معايا بعد الشغل هنتغدي بره</p><p>يسرا :: تمام انا هروحلة .. العنوان معاكي</p><p>فاطمة :: بسيطة اجبهولك من تحت</p><p>فاطمة خرجت علي مكتبها ويسرا مسكت تليفونها واتصلت تاني بوليد اللي لقت تليفونة بقي غير متاح</p><p>قامت من مكتبها وفضلت تلف في الأوضة وهي قلقانة جدآ عليه والشعور ده اول مرة تحسة ناحية حد</p><p>ومصدقت ميعاد الشغل خلص واخدت من فاطمة العنوان واخدت تاكس وراحت عالعنوان.</p><p>هناك كان فيه بواب عالعمارة سألتة</p><p>عن شقة وليد اللي البواب قالها انه مش موجود من امبارح وانه سافر البلد بتاعتة علشان عمته اتوفت</p><p>يسرا اخدت نفسها لما اطمنت من البواب ان وليد بخير وروحت البيت وهي حاسة بالراحة</p><p>لكن يسرا كانت مستغربة نفسها</p><p>من امتي الشعور ده اتخلق جواها</p><p>من امتي وهي بتخاف علي وليد واستغربت مشاعرها ناحيتة جدآ</p><p>وبالليل وليد اتصل عليها واول ما شافت اسمه علي تليفونها حست بأحساس ل اول مرة تحسه</p><p>احساس غريب ما بين الفرحة و****فة انها تكلمة .. وبسرعة فتحت عليه</p><p>الو ايوة يا وليد .انت عامل اية انت كويس . البقية بحياتك عرفت ان عمتك اتوفت</p><p>وليد نفسة مكنش مصدق كمية الاتصال اللي جاله من يسرا ومن شعورة بخوفها وقلقها عليه وفرح اكتر لما عرف منها انها راحت له مسكنة علشان تطمن عليه</p><p>واعتذر ليها علي عدم الرد لانه كان سايب تليفونها عالشاحن وكان بياخد العزاء في عمتة ولما طلع ياخد تليفونة مكنش مصدق كمية اتصالاتها</p><p>يسرا اطمنت عليه وعرفت انه هرجع من البلد بكره وهينزل الشغل بعد يومين</p><p>في نفس الوقت كانت ريم في اوضتها فاتحة الفيس الفيك بتاعها وبتشعلل نار مستر شريف</p><p>ريم :: تعرف اقولك علي حاجة يا مستر</p><p>مستر شريف :: ايه ؟</p><p>ريم :: طول ما انت معانا في الفصل والدرس يعني مش بتنزل من علي زبك</p><p>مستر شريف :: يابنتي عيب اللي بتقوليه ده انتي لسة صغيرة</p><p>ريم :: بعد اللي بعتهولك ده وبتقولي صغيرة ؟ .. انت مش نفسك ترضع بزازي يا مستر</p><p>شريف رغم انة عارف انة بيكلم بنت صغيرة الا ان الحقيقة البت جسمها نار.. صور بزازها اكبر بكتير من كونها ****</p><p>بس مبقاش عارف يرد</p><p>ريم :: تعرف انا بسرح فيك كتير . وبتخيلك ماسك بزازي بأيدك عمال تفعص فيهم وانا مستمتعة .. وانت بتفعص امسك زبك واطلعة وافضل العب فيه</p><p>طب عارف انا اوقات واحنا في الدرس بتخيل اني بوقع القلم تحت الطرابيزة .. ووانزل كأني باخد القلم .. وبدل ما اجيب القلم اروح علي زبك .. اطلعة من غير ما البنات تاخد بالها . وافضل امص وارضع فيه .. وانت قاعد محرج وخايف تتكشف .. وافضل انا امصلك زبك . لغاية ما تجيب لبنك في بوقي</p><p>مستر شريف كلام ريم معاه كان حاسه ممتع لكنة كان مستغرب ازاي بنت صغيرة في السن زي دي عارفة المعلومات دي كلها عن الجنس وقال في باله النت بوظ اخلاق الاجيال الصغيرة وخلي كل شئ بقي متاح وفي متناول الجميع.. وفعلا مبقاش فيه حاجة اسمها صغير وكبير.. بكلمة علي محرك البحث تجبلك كل شئ من افلام وصور ومعلومات</p><p>فضلت ريم هيج في مستر شريف وتبعتله صور تانية لبزازها وهي كاتبه اسمة بالقلم الجاف عليهم</p><p>وفي نفس اللحظة ميدو اخوها في الأوضة بتاعتة بيتصل بشهد علشان يظبط معاها تيجي له الشقة طبعا مكنش هيروح المدرسة ويوزوغ ويقضي معاها الوقت بعد المدرسة كله في شقتهم.. او حتي في شقتة هو اللي تحت</p><p>ميدو قام قفل الأوضة بتاعتة واتصل بشهد</p><p>ميدو :: الو .. ايوة يا صاروخ .. عاملة ايه</p><p>شهد :: ههههههه صاروخ .. انت ايه مسميني علي تليفونك الصاروخ ولا ايه</p><p>ميدو :: تصدقي لا بس هعمل كدة.. علشان انتي صاروخ بجد</p><p>شهد :: ههههههههه هتبقي انت وصاحبك . مسميني عنده البطل</p><p>ميدو :: مين فيهم ؟ جاسر ولا هيثم</p><p>شهد :: لا جاسر .. هيثم مسميني الحتة بتاعتي ههههههههه</p><p>ميدو :: هههههههه المهم بقي .. انا عايزك بكره متروحيش المدرسة وتجيلي اول ما ارن عليكي</p><p>شهد بمياصة ولبونة :: ايه الشوق راماك تاني ولا ايه ههههه</p><p>ميدو :: هو انتي حد يقدر شوقة ميرمهوش عليكي</p><p>شهد :: ماشي بس هيثم معك ؟</p><p>ميدو :: اكيد . هكلمة بعد ما اقفل معاكي . هو ميعرفش اصلا</p><p>شهد :: اها . طب بقولك ايه انا بصراحة جو الاتنين ده مبحبوش</p><p>وانت بصراحة كدة داخل دماغي وعيزاك لوحدك . ايه رئيك متقولش لهيثم ونقضي الوقت مع بعض</p><p>ميدو :: ياريت .. خلاص وانا موافق .. انا هنزل عادي بكره وبعد ما اتأكد ان ماما وريم اختي نزلو هرجع وهتصل بيكي تمام</p><p>شهد :: تمام</p><p>ميدو :: عارفة انتي من حق جاسر يموت فيكي</p><p>شهد :: يا حبيبي انا شهد اي حد يعرفني يموت فيا .. طب اقولك علي حاجة بس متزعلش</p><p>ميدو :: لا مش هزعل</p><p>شهد :: لا هتزعل صدقني ههههههههههههههههههههه</p><p>ميدو :: طب بتضحكي ليه .. قولي بجد ووعد مش هزعل</p><p>شهد :: يعني هي حاجة كان نفسي اعملها وانت معايا لما كنت نايم علي ضهرك وانا بمص زبك وهيثم كان مدخلة فيا من ورا</p><p>ميدو :: حاجة ايه ؟.</p><p>شهد :: طب بص هو انا هقولها بس لو مش حابب اعمل كدة عادي ماشي</p><p>ميدو :: انتي عايزة تعملي ايه هههههههه اوعي يكون اللي في دماغي صح</p><p>شهد :: هههههههههههههههه طالما قولت كدة يبقي اه هو اللي في دماغك</p><p>ميدو :: احااااا لو اللي في بالي هو اللي في بالك</p><p>شهد :: هههههههههه هو ايه اللي في بالك</p><p>ميدو :: لا قولي انتي</p><p>شهد :: طب استني هبعتلك مقطع صغير علي اللي اقصده .. بس تتفرج عليه وتوعدني متزعلش</p><p>ميدو :: ماشي</p><p>شهد بعتت مقطع مش مكمل دقيقتين لواحدة بتمص زب واحد</p><p>وصباعها جوه طيزه .. شغاله تبعبصة والواد هايج تحت منها</p><p>ميدو اضايق من المقطع . ومكنش ناوي يرد عليها .. لكنة اعاد تشغيل المقطع مرة واتنين وتلاتة وفوجئ انه مثار جنسيآ وزبه وقف من طريقة مص البت لزب الواد .. وطريقة بعبصة طيزه</p><p>شهد :: ايه زعلت ؟</p><p>ميدو :: انتي شيفاني خول ؟</p><p>شهد :: تبقي زعلت .</p><p>ميدو :: انتي مش شايفة دي حاجة تزعل</p><p>شهد :: علي فكرة يا ميدو الجنس مفهوش قيود .. فيه متعة واستمتاع . فيه ايه اللي بيمتع .. اي حاجة هتمتعك اعملها ..</p><p>ميدو :: وايه المتعة بقي ليا انا لما تحطي صباعك في طيزي</p><p>شهد :: الحركة دي بتخلي زبك ينتصب اضعاف علي فكرة .. والمتعة بتكون اعلي</p><p>ميدو :: يا سلام ؟ شهد ممكن اسألك سؤال</p><p>شهد :: عارفة .. هتقولي وانتي بقي عرفتي منين</p><p>ميدو :: بصراحه اه وكمان فيه اسئلة كتير عايزة اسئلهالك</p><p>شهد :: السؤال ده اجابتة صعبه اقولهالك دلوقت بس كل واحد فينا عنده اسرارة .. اه انا عندي 18 سنة لكن عندي اسرار كتيرة يا ميدو مسيري في يوم هقولهالك</p><p>ميدو :: ماشي وانا مستني تحكيلي عن نفسك .. حابب اعرف انتي ازاي بقيتي كدة ... وبصراحة عندي سؤال نفسي اسأله من زمان</p><p>انتي اتفتحتي ازاي .. جاسر هو اللي عمل كدة؟</p><p>شهد :: بعد اذنك يا ميدو متديش نفسك الحق تدخل في تفاصيل حياتي .. وخلاص يا عم انا اسفة</p><p>بطلنا</p><p>ميدو :: ايه ده ؟ لا خلاص انا اسف</p><p>مش هجيب سيرة حياتك الشخصية تاني</p><p>شهد :: خلاص يا ميدو فكك مني .. سلام ..</p><p>شهد قفلت السكة في وش ميدو اللي رجع يرن عليها وهي متردش</p><p>ويبعتلها رسايل عالفيس يتأسف ليها لكن مفيش فايدة</p><p></p><p>حوار بين الكاتب وبين ريم</p><p>...........</p><p>انا :: فين يا شرموطة</p><p>ريم :: قلب الشرموطة .. معاك يا بيبي</p><p>انا :: ايه ده ؟ ها ايه ده .. انتي متأكدة انك كنتي في ال13 من عمرك ؟</p><p>ريم :: ههههههههههه ايوة بس ليه ؟</p><p>انا :: اصل الشرمطة اللي عملتيها مع شريف دي شرمطة واحدة فاجرة.. تغريه بصور بزازها وتكتب اسمه .. وكمان تسخنة بالكلام السكسي علشان تجيب رجليه .. كل دي افعال واحدة خبرة مش عيلة صغيرة</p><p>ريم :: انا كنت ناصحة واتعلمت من طريقة ميدو اللي استخدمها مع ماما .. ومن رسايل مستر شريف نفسة مع ماما .. وطريقة تسخين ماما له فعرفت نقاط ضعفة ومتنساش اني كنت اتنكت من اخويا لما شبعت واتخلق جوايا غصب عني شرموطة عايزة تتناك من اي زب يجي في سكتها .. وزب شريف كان عجبني اوي</p><p>انا :: لا شرموطة فعلا .. ومن حقك تقولي علي نفسك شرموطة</p><p>بس عجبني اوي كمان مشاعرك مامتك ناحية وليد زميلها في الشغل</p><p>ريم :: ماما حبت وليد .. حبت حنيتة عليها واهتمامة بيها . حبت خوفة اللي كان باين انة بجد.. مش طمعان في جسمها</p><p>عادل :: بس اكيد ناكها</p><p>ريم :: طبعا يابني .. احنا عيلة متناكة واي حد ممكن ينكنا عادي اصلا هههههههههه</p><p>انا :: تعالي بقي هنا .. هو اخوكي فعلا خول</p><p>ريم :: ههههههههههه اخويا ده حكايتة حكاية ... وشهد بصراحة عرفت تسيطر عليه وعلي دماغة</p><p>انا :: ازاي بقي احكيلي</p><p></p><p>وبكدة نكون وصلنا لنهاية الجزء الأول من السلسلة الثانية</p><p>من قصة .. انثي ضائعة في بحر المتعة</p><p>اتمني ترك تعليق عن انطباعكم عن القصة</p><p></p><p>انثي ضائعة في بحر المتعة</p><p>السلسلة الثانية</p><p>بقلم / عادل المتميز</p><p>..........</p><p>الجزء الثاني</p><p>..........</p><p>مستر شريف / مش ناوية بقي تقوليلي انتي مين</p><p>ريم :: مش لما انت تقولي كلام يحسسني علي الأقل اني عجباك</p><p>مستر شريف :: طب انا هقول ازاي وانا معرفش انتي مين .. مش لازم اطمن ليكي علشان اقول واتكلم واخد راحتي.. حتي صوتك معرفوش</p><p>ريم :: ليه هو انت خايف مني</p><p>مستر شريف :: اكيد .. انا عارف انت مين ؟ ولية بتبعتيلي صور بزازك</p><p>ريم :: مانا قولتلك انا واحدة معجبة اوي بيك .. تلميذه عندك ونفسي فيك اوي</p><p>مستر شريف :: طب واللي نفسة في حد مش يقولو هو مين علشان</p><p>حتي نتقابل</p><p>ريم :: ماهو انت هتعمل اللي انا عيزاه هتعملة .. قولي بقي ايه رئيك في بزازي حلوين</p><p>مستر شريف :: ايه الثقة دي ؟ جبتيها منين اني هعمل اللي انتي عيزاه</p><p>ريم :: ههههههه مش هقولك دلوقت .. يلا بقي قولي ايه رئيك في بزازي.. نفسك تعمل ايه فيهم</p><p>مستر شريف :: ماشي خليني معاكي ولما اشوف اخرتها معاكي معاكي.. بصراحة انا مش مصدق ان البزاز دي بزاز بنوتة صغيرة لسة في اعدادي</p><p>ريم :: ليه .. قولي بقي</p><p>مستر شريف :: جامدين اوي وعايزين يترضعو</p><p>ريم :: اححححححح انت خليت حلماتي وقفو.. تعالا يابيبي ارضعهم</p><p>مستر شريف :: تعرفي لو قولتي انتي مين .. مش هسيبك غير وانا ماسكهم بسناني بجد</p><p>ريم :: اوووووف .. براحة طيب عليهم . انا مبحبش العنف</p><p>مستر شريف :: اعمل ايه .. اذا كنت انا شفتهم وحاسس اني هايج عليهم ونفسي ارضعهم</p><p>ريم :: عارف يا مستر شريف .. كلامك خلي كسي ينفض حتي بينزل لبن وغرق الأندر</p><p>شريف :: ايه ده بجد .. يارتني كنت جنبك دلوقت</p><p>ريم :: اااااااه يا بيبي .. ياريتك كنت جنبي .. كنت فتحتلك رجلي وخليتك تشوف كسي تعبان قد ايه</p><p>مستر شريف :: يخرب بيتك زبي وقف عليكي</p><p>ريم :: هههههههه زبك ده حبيبي . خليه يقف اوي عليا.. عايزة امسكة</p><p>واحطة بأيدي في كسي .. اووووو</p><p>وانت تقوم وتنام فوقي . وترزع زبك في كسي</p><p>مستر شريف :: بس انتي بنت .. مش هينفع</p><p>ريم :: اه بس هخليك تهتك شرفي بزبك.. عايزة اتناك منك اووووي</p><p>هو انت ممكن توريني زبك ؟</p><p>مستر شريف :: عايزة تشوفي زبي؟</p><p>ريم :: ياريت</p><p>مستر شريف :: ماشي بس بشرط</p><p>توريني كسك</p><p>ريم :: موافقة .. يلا وريني زبك دلوقت</p><p>مستر شريف :: استني بس .. الأول هتكتبي علي كسك بحبك ياشريف بالقلم الجاف او علي ورقة وتصوري كسك</p><p>ريم :: اممممممم .. انت لسة فاكر ان دي مش صوري .. بس حاضر.. ثواني</p><p>ريم كتبت علي ورقة بحبك ياشريف وقلعت هدومها واتصورت كذا صور لكسها وبعتت لمستر شريف</p><p>مستر شريف :: اووووووف.. ايه ده ؟ كسك حلوووو اوووي</p><p>ريم :: كسي عجبك</p><p>مستر شريف :: عجبني وبس .. ده يهوس</p><p>ريم :: طب انا كمان عايزة تكتب جنب زبك زب مستر شريف</p><p>شريف :: بس كدة .. عيوني .. وبعدها هتخليني انيكك صوت</p><p>ريم :: تؤتؤ.. ابعت واقرر بعد ما اشوفة .. ونفسي يكون مقطع فيديو وانت بتدعك في زبك</p><p>عايزة اتخيله وانا بدعكة</p><p>مستر شريف :: مقطع ؟ اممممم مش عارف</p><p>ريم :: علشان خاطري ابعت مقطع</p><p>مستر شريف :: طيب لحظة</p><p>مستر شريف راح كتب اسمة علي ورقة زي ما ريم طلبت و دخل الحمام وصور زبه وهو بيدعك فيه مقطع مدتة 45 ثانية وبعته لريم</p><p>اللي في لحظة كانت منزلاه علي تليفونها وصورت مقطع هي كمان وهي بتدعك كسها وبعدين طلبت منه يكنها كتابي .. بحجة ان باباها صاحي ومامتها ومش هينفع يتكلمو صوت</p><p>بقلم / عادل المتميز</p><p>في نفس الوقت ميدو كان بيكلم شهد عالفيس</p><p>شهد حقك عليا بجد انا اسف . مكنش قصدي اضايقك .. ياريت تردي عليا</p><p>شهد :: خلاص يا ميدو حصل خير</p><p>ميدو :: اخيرآ رديتي عليا</p><p>شهد :: معلش يا ميدو اصل النقطة دي بالذات بالنسبة ليا حساسة جدآ</p><p>وياريت متتكلمش تاني بجد في حياتي الشخصية .. وانا قولتلك انا لما احب اتكلم هتلاقيني بتكلم لوحدي من غير ما تسأل</p><p>ميدو :: بجد اسف ..</p><p>شهد :: خلاص محصلش حاجة</p><p>ميدو :: طب انتي بكره وراكي حاجة</p><p>شهد :: اه خارجة انا والبنات .. يعني متفقين علي خروجة كدة</p><p>ميدو :: خسارة .. انا كنت عايز اقضي بكره معاكي</p><p>شهد :: تتعوض قريب يا ميدو</p><p>ميدو :: طب فاكرة الطلب اللي طلبتيه مني امبارح؟</p><p>شهد :: ايه فكرت ؟</p><p>ميدو :: بصي هو انا معنديش مانع . بس كمان عندي شرط</p><p>شهد :: شرط ايه ؟</p><p>ميدو :: يعني يبقي سر بينا .. وهجرب معاكي اللي بتقولي عليه ده انا بصراحة من امبارح وانا بتفرج علي فيديوهات بخصوص الموضوع ده وحاسس انه فعلا فيه متعة بس اللي عايزة منك يكون اول شئ بينا يعني لا جاسر ولا هيثم يعرفوه</p><p>شهد :: انت لسة متعرفنيش يا ميدو .. لما تعرفني كويس هتعرف قد ايه شهد جدعة وبعدين انت هتبقي الواد بتاعي عمري ما هطلع سر الواد بتاعي لحد</p><p>ميدو :: ايه ده بجد ؟</p><p>شهد :: مأنا قولتلك انا معجبة بيك .. بص يا ميدو انا وانت هنعمل اللي محدش بيعمله .. هعرفك يعني ايه متعة .بس انت سيب نفسك ليا خالص</p><p>ميدو :: اشطا وانا موافق جدآ</p><p>شهد :: حيث كدة اتفقنا .. وخلاص ايه رئيك نتقابل بعد بكره عندك</p><p>ميدو :: تمام .. خلاص بكره انا هروح المدرسة عادي وازوغ بعد بكره</p><p>شهد :: اشطا</p><p></p><p>ميدو قفل الفيس بعد ما خلص مع شهد وكانت الساعة واحدة ونص</p><p>خرج يعمل سندوتش قبل ما ينام</p><p>وهو بيتمشي في الشقة سمع صوت اختة بتتأوه .. تخيل انها بتكلم حد في التليفون فتح الباب مره واحدة وشاف ريم قالعة ملط وقايمة منفوضة من عالسرير وفي ايدها الخيارة وواضح انها كانت بتنيك نفسها</p><p>ريم :: يخرب بيتك نشفت دمي .. فكرتك ماما</p><p>بقلم / عادل المتميز</p><p>ميدو :: ههههههههههه انتي بتعملي ايه .. مش عندك مدرسة الصبح</p><p>ريم :: نمت شوية قومت هايجة</p><p>ميدو :: طيب ياختي كملي اللي بتعملية وانا رايح نام</p><p>ريم :: رايح فين ؟ .. هتسبني هايجة كدة.. وقامت وراحت قفلت الباب وشدت اخوها عالسرير وايدها ماسكة في زبه</p><p>ومسبتوش غير بعد ما ناكها</p><p>ميدو رجع الأوضة بتاعتة وريم نامت</p><p></p><p>مشهد من شغل يسرا</p><p>يسرا اطمنت الصبح ان وليد رجع الشغل وقفت معاه شوية قبل ما تروح مكتبها</p><p>يسرا :: حمدله بالسلامة يا وليد . بقي كدة ياعم انت تقلقنا عليك</p><p>وليد :: تصدقي انا لو كنت اعرف انك هتقلقي كدة عليا وكمان تتعبي نفسك وتروحي تسألي عليا</p><p>بنفسك انا كنت خليت عمتي تتوفا من زمان</p><p>يسرا :: ليه بس كل ده .. **** ما يجيب حاجة وحشة تاني . والباقية في حياتك</p><p>وليد :: وحياتك الباقية. انتي متتصوريش انا فرحت قد ايه بقلقك ده</p><p>يسرا اتكسفت .. طب يلا علي شغلك يا استاذ .. وانا كمان عندي شغل كتير عايزة اخلصة</p><p>وليد :: انا بعتلك اد عالفيس .. ياريت تقبليه</p><p>يسرا :: ههههههه حاضر .. يلا بقي مش عايزين نعطل مصالح الناس</p><p>وليد :: ماشي .. يلا اسيبك انا .. اه صحيح .. اعملي حسابك هوصلك النهاردة في سكتي</p><p>يسرا بأبتسامة :: انت مش ممكن .. يابني المفروض عمتك متوفية من كام يوم .. يعني تكون زعلان</p><p>وليد :: ههههههههه المفروض بقي.. يلا</p><p></p><p>بعد ساعتين شغل باب مكتب يسرا خبط</p><p>يسرا :: ادخل</p><p>وليد :: الورق ده محتاج امضتك</p><p>يسرا لبست نضارة القراية :: وريني كدة</p><p>يسرا اخدت الورق وفضلت تبص فيه تقراه وميدو عنيه مش نازله من علي يسرا اللي اخدت بالها وشعرت بالكسوف</p><p>يسرا مبتسمة :: ايه ؟ مش عارفة اركز في اللي قدامي .. عنيك يا جدع</p><p>وليد :: بأرتباك.. بصراحة عايز اطلب منك نتغدا سوا بعد الشغل وخايف تحرجيني</p><p>يسرا قلعت نضارة القرية :: انا نفسي اكل سمك .. تعرف مطعم كويس</p><p>وليد :: ايه ده بجد ؟ اللي سمعتة ده بجد وحقيقي.. احلي سمك في الدنيا هتاكليه النهاردة</p><p>يسرا :: ههههههه انت مجنون مش طبيعي</p><p>وليد :: ههههههههههه دي حقيقة علي فكرة</p><p>يسرا :: ماشي يا مجنون .. ادي امضتي اهي .. يلا بقي اتفضل من غير مطرود خليني اشوف شغلي</p><p>وليد :: هههههههههههه ماشي ..</p><p>......</p><p>الساعة 12ونص كانت ريم في البيت غيرت هدوم المدرسة ولبست ترنج بيتي احمر واكلت لقمة سريعة علي ميعاد الدرس بتاع مستر شريف ماجه وكل البنات جت</p><p>ريم عملت للمستر عصير وميدو غير هدومة ونزل وساب ريم وصحابتها البنات والمستر في الشقة</p><p>المستر قعد بيشرح الدرس وريم عنيها عليه مش مركزة في الدرس ومستر شريف ملاحظها</p><p>مستر شريف بدأ يحس ان ريم بقالها كام حصة مش مظبوطة وان فيها حاجة .. وبدأ يشك انها هي اللي بتكلمة عالفيس .. خصوصآ انه لما ركز في حجم بزاز ريم من المرة اللي فاتت والمرة دي تقريبآ نفس الحجم.. لكنة استمر يشرح الدرس وكل شوية ينده لريم تركز معاه</p><p>وميدو كان في الشقة اللي تحت مستني حنين تنزل له .. كانت المفروض رايحة الدرس واتفق معاها تقعد معاه بدل ما تروح الحصة . وحنين طبعآ وافقت</p><p>حنين نزلت وميدو فتح باب الشقة ودخلت وقفل باب الشقة وراها</p><p>ميدو :: وحشااااني ياجزمة</p><p>حنين :: وانت كمان يا حبيبي وحشني</p><p>ميدو :: ايه لبستي قميص لونة ايه</p><p>حنين :: اللي ورتهولك عالفيس</p><p>ميدو :: اوووف البنفسجي</p><p>حنين :: ايوة هو.. انا لبستة علشان انت قولتلي انة عاجبك</p><p>ميدو :: طب يلا هاتي الكتب دي حطيها علي جنب كدة . واقعلي</p><p>حنين حطت الكتب بتاعتها علي طرابيزة علي جنب وقلعت ال**** بتاعها وبدأت تقلع هدومها لغاية ما بقت بالقميص البنفسجي</p><p>بقلم / عادل المتميز</p><p>قميص مشترياه جديد ليها مامتها</p><p>بنوتي لكنة احلي حاجة فيه انه فوق الركبه وقماشتة خفيفة</p><p>ميدو قلع القميص والبنطلون وبقي قدامها بالبوكسر والفنلة الحملات .. قرب من حنين وشدها عليه من وسطها</p><p>القميص عليكي يجنن.. وراح وخدها في حضنة وايده علي ضهرها عمال يحسس وينزل لغاية ما وصل لطيزها .. رفع القميص لفوق وايده سرحت براحة وبشويش ودخلت تحت الأندر وراح مسكها من طيازها</p><p>وزبه كان انتصب .. ريم حست بزبه وهو واقف وخابط فيها .. تحت بطنها ..</p><p>ايدها راحت علي زبه مسكته وبقت هي كمان عمالة تدعك فيه</p><p>وميدو ايدو عماله تقربها عليها وشفايفة عارفة طريقها .. راحت لتحت رقبتها.. بوس بشويش لغاية ما وصلت شفايفة لشفايفها</p><p></p><p>نزل بأيدو الكلوت بتاعها وراح مطلع زبه وراح بريم لغاية الحيطة اللي بين اوضة النوم والصالة وذنق حنين بينة وبين الحيطة ورفع قميص النوم بتاعها وايدو ماسكة زبه وراح حاطة تحت كسها وراح بكل جسمه عليها</p><p>حنين في اللحظة دي اعصابها كلها باظت وايدها راحت حاضنها ونامت براسها علي صدره .. وميدو بدأ في تحريك وسطة . للخلف ودفع للأمام .. زبه رايح جاي حك وتقدير في كسها</p><p>حنين هاجت غصب عنها وبقت بتحضن ميدو اووووي اللي عمال ينيك بزبه في كسها من غير ما يدخلة</p><p>ميدو مستكفاش بكدة وراح رافع رجل حنين بأيد والأيد التانية مسك زبه بأيده وراح حاطط الراس بين شفرات كسها وبقي عمال يحرك زبه براحة من تحت لفوق وحنين راحت مكلبش في رقبتة بأيدها حضناه وراسها سانده علي كتفة واهاتها بدات في الخروج</p><p>ااااااه .. اااااه.. ااااه ياميدوو.. ااااااه مش قادرة... اوووووف.. اووووووف.. اوووي .. حكة في كسي اوووووي .. اووووووف</p><p>ميدو شال حنين وراح مقعدها علي طرابيزة كبيرة في نص الصالة وفتح رجليها وراح داخل بيهم .. هاج اووي لما شاف شفرات كسها نازلة ومدلدلة من كسها</p><p>وراح شدها لبره وبشفايفة اخد شفرات كسها يمص ويعصرهم</p><p>وحنين ممحونة وهايجة مش قادره وايدها راحت مطلعة بزازها بره وبقت بتفرك في حلماتها اوووي بصوابعها وتعض بسنانها علي شفايها</p><p>لسان ميدو ولع نارها اكتر لما دخل بين شفرات كسها وبدأ ينزل ويطلع</p><p>حنين رغبتها بقت قوية بسبب الأثار في انها تطلب من ميدو ينكها</p><p>حنين :: مش قاادرة يا ميدو.. كسي بيحرقني اووووي من جوه</p><p>ونزلت بأيدها وبقت عمالة تدعك في كسها .. تدعكه اوووي لكن حرقان كسها والهيجان بيذيد اكتر</p><p>لدرجة انها بدأت تضرب بأيدها كسها</p><p>نكني .. نكني يا ميدووو .. نكني مش قاااادر</p><p>ميدو :: مش هينفع انتي بنت</p><p>حنان :: هو انت مش هتتجوزني</p><p>قوم حط زبك في كسي بقي مش قادرة بجد.. اوووووف .. اوووووف .. كسي بيحرقني اووووي</p><p>ميدو :: طب انا همشي زبي بس من فوقة</p><p>ميدو شد حنين من وسطها ورفع رجليها لفوق وهما مفتوحين وحط زبه علي كسها من فوق ونزل بوسطة ضغط علي جسمها .. وبقي بيفرك كسها ويحكة بزبه</p><p>لكن هيجان حنين كان اقوووي من الحك . وكانت رغبتها في دخول جسم صلب جوه كسها اقوي منها</p><p>دخللللللللله ... دخله علشان خاااااطري .. كسي .. اوووووف .. اوووووف .. مش قادرة يا ميدو حرام عليك .. لو مدخلتوش انت انا هفتح نفسي .. يلا بقي اااااااااه</p><p>ميدو كان تحت تأثير شهوتها وشهوته ولقي نفسة بيحط راس زبه علي فتحة كس حنين</p><p>حنين :: دخل ... يلا ... مش قادرة</p><p>بدأ ميدو ينزل بجسمة علي زبه .. اللي الراس بتدخل بصعوبة في كسها .. واحدة واحدة ببطئ شديد.. في لحظة من المتعة والهيجان.. كان غشاء بكارة حنين اتفرتك من راس زب ميدو.. ودمها نزل من كسها علي طيزها وحنين راحت صارخة في ميدو . دخل زبك كله في كسي .. ايدها بتفعص في بزها بقوة وشده .. وعيونها متعلقة في السقف .. وسنانها غارزة في شفايها.. وزب ميدو بيدخل وبيغوص جوه كسها</p><p>ميدو زبه بالكامل بقي جوه كس حنين اللي بيشري ددمم ... وحنين</p><p>في دنيا تانية مش حاسة بالمصيبة والكارثة اللي بقت فيها .. بسبب الشهوة والهيجان</p><p>فضل ميدو ينيك حنين وهي بتتلوي تحت منه عايزة اوي .. وعماله تقوله نكني .. نكني اوووي</p><p>كسي بيحرقني اووووي</p><p>لغاية ما ميدو حس انة لبنة خلاص هينزل . راح مطلع زبه من كسها وجابهم علي الأرض</p><p>حنين حطت ايدها علي وشها ورجليها مدلدلة من علي الطرابيزة</p><p>وميدو قعد عالأرص جنب الطرابيزة وحط ايده علي راسة</p><p>لحظات طويلة من الصمت التام</p><p>ولما قام علشان يلبس هدومة شاف حنين حاطة ايدها علي وشها والدموع.مغرقة خدها</p><p>طبعا وعود بالجواز زيه زي اي حد هيتحط في الموقف ده وكلام انة مش هيسبها</p><p></p><p>بعد ما الدرس خلص مستر شريف قال للبنات امشو انتو يابنات وانتي ياريم انا عايز اتكلم معاكي شوية</p><p>البنات مشيت ومستر شريف قعد مع ريم ومكنش فيه حد في الشقة غيرهم .. ميدو تحت كان بينيك في حنين</p><p>مستر شريف :: انا ملاحظ لتاني حصة انك سرحانة ومش معايا في الدرس .. في ايه</p><p>ريم :: مفيش يا مستر .. هيكون في ايه</p><p>بقلم / عادل المتميز</p><p>مستر شريف :: اومال علي طول سرحانة ليه ؟</p><p>ريم :: يا مستر انا بكون معاك في الدرس مش سرحانة</p><p>مستر شريف :: يعني لو سألتك في الحصة اللي شرحتها من شوية هتعرفي تحاوبي</p><p>ريم بلجلجة .. اه هعرف طبعآ</p><p>مستر شريف قالها .. طيب هسألك</p><p>وسأل ريم تلات اسألة معرفتش تجاوب ولا علي سؤال فيهم</p><p>مستر شريف :: اهو معرفتيش اهو</p><p>صدقتي</p><p>ريم :: مش عارفة انا مالي بجد بحس نفسي فعلا تايهة</p><p>مستر شريف :: طب ما تعتبريني صاحبك مش المدرس واحكيلي مالك .. وياستي مش هقول لحد اي كلام هتقوليه ليا</p><p>ريم :: فعلا مفيش حاجة يامستر احكيها.. ومعرفش انا مالي فعلا</p><p>وهما بيتكلمو تليفون ريم رن</p><p>ريم :: دي ماما ..</p><p>الو ايوة يا ماما</p><p>يسرا :: ياحبيبتي انا هتأخر بره عندي شغل كتير في المصلحة وممكن اتأخر ساعة او ساعتين بعد ميعاد الشغل .. اخدتي الدرس</p><p>ريم :: ماشي يا حبيبتي .. اه اخدتة ومستر شريف مشي</p><p>مستر شريف بص لريم بأستغراب</p><p>ريم:: حاضر يا حبيبتي .. لا ميدو نزل مش عارفة راح فين</p><p>هنا الشيطان بدأ يلعب في دماغ مستر شريف لما عرف ان مفيش غيرهم في الشقة .. وخصوصآ ان ريم كدبت علي مامتها وقالت انة مشي .. والشيطان بيقوله امسك وراكها او احضنها .. لكن كان ناقصة الشجاعة اللي تخليه يعمل كدة</p><p>مستر شريف بعد ماريم خلصت مكالمة مع مامتها</p><p>طيب ياريم انا همشي .. عايزة حاجة</p><p>ريم :: شكرآ يا مستر</p><p>شريف قام وريم راحت فتحت له الباب ومشي.</p><p></p><p>ريم قفلت الباب وراحت علي اوضتها .. نامت علي ضهرها وهي بتفكر في مستر شريف وكانت بتتمني يكون معاها في الوقت ده جنبها عالسرير .. راشق زبه في كسها</p><p>قامت تاني وفتحت موبابلها وفتحت الحساب الفيك ( فيس )</p><p>ولقت رساله من مستر شريف</p><p>بس حلو عليكي الترنج الاحمر .. انا عرفتك</p><p>ريم بوقها اتفتح وعنيها بحلقت في الشاشة لما شافت الرسالة</p><p>اللي هو عرف ازاي .</p><p>فضلت متنحة شوية مش عارفة تقول ايه</p><p>وبعدين راحت باعتة له</p><p>ترنج احمر ايه ؟ هو انت حلمت بيا</p><p>مستر شريف :: يعني انتي مكنتيش لابسة ترنج احمر النهاردة</p><p>ريم :: ترنج احمر.. هو انت بجد حلمت بيا</p><p>شريف :: اه حلمت بيكي .. حلمت اني كنت بديكي درس وكنتي لابسة ترنج احمر</p><p>ريم :: بجد ؟ انا فرحااااانة اوووي انك حلمت بيا ..</p><p>مستر شريف حس انه غلطان وان ريم مش هي اللي بتكلمة فيس</p><p>ريم :: احكيلي بقي عملت فيا ايه</p><p>مستر شريف :: معملتش حاجة .. مامتك دخلت قبل ما اعمل</p><p>ريم :: يووووه بقي .. مامتي دي علي طول كدة بتيجي في الوقت الغلط</p><p>شريف :: المرة الجاية مش هحلم بيها</p><p>ريم :: عايزة اشوف لبنك وهو بينزل ..</p><p>شريف :: ده ازاي</p><p>ريم :: تصور وانت بتتخيل نفسك بتنكني وتدعك زبك لغاية ما تنزلهم .. ممكن ؟</p><p>شريف :: حاضر بس بالليل .. دلوقت انا بره كنت بدي درس وراجع علي حصة تانية. بالليل هبعتلك المقطع</p><p>ريم :: ماشي .. وانا كمان هبعتلك مقطع هيعجبك اوووي</p><p>........</p><p>في المطعم وليد ويسرا قاعدين بياكلو السمك</p><p>وليد :: عارفة يا يسرا انا معرفش ليه بحس نفسي قريب منك اوي وحابب احكي معاكي علي طول</p><p>نفسي احكيلك عن كل حاجة في حياتي</p><p>يسرا :: وليد انت عارف اني ست متجوزة</p><p>وليد :: قبل نا تكملي يا يسرا . انا فاهم كويس انتي عايزة تقولي ايه</p><p>بس احنا زمايل انا عارف انك ست متزوجة وعندك بيتك واسرتك واولادك * وانا راجل ارمل.. انا عارف كل ده ومتفهمة كويس جدآ وبحاول ديما احط ده قدام عيني .. لكن ديما في حاجات بتكون جوانا غصب عننا</p><p>يسرا :: لو متفهم ده زي ما بتقول فأنا كمان بعتبرك صديق غالي</p><p>واللي عملتة معايا خلاني انا كمان بعتز بيك كاصديق جدآ .. لأنك راجل بجد</p><p>وليد :: **** يخليكي .. لكن انا نفسي اقرب منك يجد كأصدقاء طبعآ.. احكي ليكي اي حاجة وانتي كمان تعتبريني صديق واخ ليكي</p><p>يسرا :: طبعآ وده شعوري ناحيتك</p><p>وكل بقي لحسن السمك هيبرد</p><p>وليد :: ههههههههه ماشي مع اني الكلام معاكي عندي اهم من الأكل</p><p></p><p>بعد الأكل وليد طلب قهوة ويسرا طلبت نسكافيه</p><p>وليد :: عارفة يا يسرا انا مستوايا المادي كويس جدآ وفوق ما تتخيلي وعندي شركة للدعاية والأعلان وعندي فيلا بتاعتي في التجمع</p><p>يسرا :: ايه ده بجد</p><p>وليد :: اه بجد بس ده محدش يعرفة نهائي ولا انا حابب حد يعرفة</p><p>يسرا :: طب لما انت مستواك المادي كويس كدة ليه شغال في المصلحة ..وشركتك ؟</p><p>وليد :: انا حابب الشغل الحكومي</p><p>الشركة وارثها عن الوالد **** يرحمة واخويا اللي قايم بأشغالها</p><p>مع انة طلب مني كتير امسك معاه شغل الشركة واسيب شغل الحكومة الا اني رافض .. حتي فيلتي اللي في التجمع مش قاعد فيها وقافلها . وقاعد في شقتي اللي روحتيها .. انا مش من محبي</p><p>المنظرة والعيشة العالية. بحب البساطة .. يعني حتي عربيتي قادر اغيرها بعربية فخمة لكن انا معتز بعربيتي التعبانة دي هههههه</p><p>يسرا :: بصراحة انا مذهولة من اللي بسمعة دلوقت . ازاي واحد يكون مستواه المادي كويس جدآ كدة وميرضاش يعيش فيه</p><p>وليد :: فقري بقي يا ستي ههههههه</p><p>يسرا :: مش قصدي و**** بس فعلا انت انسان غريب.. طب ليه بتقولي انا</p><p>بقلم / عادل المتميز</p><p>وليد :: علشان بجد جوايا رغبة احكيلك عن كل تفاصيل حياتي</p><p>يسرا اتحرجت ومش عارفة ترد بأيه لكن كانت من جواها مبسوطة اووووي</p><p>يسرا :: تعرف انا نفسي في ايه دلوقت؟</p><p>وليد :: نفسك في ايه</p><p>يسرا :: مركبة في نص النيل</p><p>وليد :: بجد ؟.. يلا قومي</p><p>يسرا :: ههههههه اقوم ايه .. انت ناوي علي ايه</p><p>وليد :: مش نفسك تركبي مركب ؟</p><p>يسرا :: الوقت اتأخر ههههههه لا مش دلوقت</p><p>وليد :: لا ايه ؟ يلا .. انتي عليكي تتمني بس</p><p>يسرا :: ههههههه و**** انت مجنون</p><p>وليد :: لا لسة الجنان هتشوفيه ..</p><p>وليد ساب فلوس الحساب علي الطرابيزة واخد يسرا بعربيتة ومشي بيها</p><p></p><p>ركن عربيته في مكان جنب الكورنيش وراح هو يسرا اجر مركب ليهم لوحدهم ومعاهم المراكبي</p><p>يسرا :: تعرف يا وليد .. انا من زمان كان نفسي في الخروجة دي</p><p>كتير اوي كنت بتمناها</p><p>وليد :: انا مبسوط اوووي اني انا اللي حققت ليكي ولو امنيه بسيطة زي دي</p><p>يسرا لفت بوشها ناحية الماية وسرحت بخيالها وايدها بتلامس المياه والمركب ماشية بيهم في نص النيل</p><p>وليد سابها وراح للمراكب طلب منة يشغل اغنيه هادية</p><p>لكن المراكب فاجئهم بتشغيل اغنية ام كلثوم سيرة الحب</p><p>......</p><p>ميدو :: هي ماما مجتش ليه لغاية دلوقت</p><p>ريم :: ماما اتصلت وقالت ان عندها شغل كتير وهتتأخر</p><p>ميدو :: شغل ؟ تلقي سي مستر شريف متفق معاها علي خروجة ولا ياخدها في حتة</p><p>ريم :: يابني ما مستر شريف كان هنا من ساعة بيديني الدرس</p><p>ميدو :: وايه يعني ماهما جايز متفقين يتقابلو بعد الدرس بتاعك</p><p>دانتي غلبانة اوي</p><p>ريم :: تفتكر ؟</p><p>ميدو :: جايز بقي</p><p>ريم :: انت صحيح ازاي تنزل وسيبنا مع مستر شريف لوحدنا؟</p><p>ميدو :: وفيها ايه هو انتم كنتو لوحدكم ؟ ماصحابك كانو معاكي بياخدو الدرس</p><p>ريم :: برضو مكنش المفروض تنزل</p><p>ميدو :: طب سبيني في حالي بقي</p><p>ريم :: مالك ؟ في حاجة ؟</p><p>ميدو :: حنين</p><p>ريم :: مالها ؟</p><p>ميدو :: حصل بيني وبينها زي ما حصل بينا</p><p>ريم شهقت .. فتحتها ؟</p><p>ميدو :: هي اللي فضلت تقولي دخلة ومش قادرة وانا غصب عني مقدرتش اسيطر علي نفسي</p><p>ريم :: **** يخرب بيتك</p><p>ميدو :: اللي حصل بقي .. انا مش ناقص نأرظه بالكلام وحيات امك</p><p>ريم :: ولا نأرظة ولا غيرو بس كدة انت لازم تحط في دماغك انك هتتجوزها</p><p>ميدو :: مانا عارف .. انا بس خايف البت امها تلاحظ حاجة عليها دي طالعة عنيها منفخة من العياط</p><p>ريم :: هو حصل ازاي ؟</p><p>ميدو :: من ساعتين لما كنتي بتاخدي الدرس</p><p>ريم :: طالما طلعت ومرنتش عليك يبقي متقلقش لو مامتها عرفت كانت خالتي نزلت ولا اخوها كان نزل مسحو بيك بلاط الشقة</p><p>ميدو :: انا مرعوب يا ريم وخايف</p><p>وبرن عليها تليفونها اتقفل</p><p>ريم :: طب انا هلبس واطلع اقعد معاها .. بحجة طالعة اشوف خالتي وكدة.. وهجس النبض</p><p></p><p>ريم دخلت لبست عباية فوق الترنج وطلعت عند خالتها</p><p>ريم :: ازيك ياخالتي عاملة ايه</p><p>سعادة :: ازيك انتي يا حبيبتي</p><p>ريم :: ايه ده انتي بتحشي ورق عنب.. انا حماتي بتحبني بقي وهقعد اتعشي معاكم</p><p>سعاد :: يا سلام .. انتي تتعشي ووتغدي .. استني اقوم اجبلك شوية من اللي عملتهم واتغدينا منهم</p><p>ريم :: ياريت يا خالتي لحسن جعانة ..</p><p>سعاد قامت جابت طبق محشي مشكل ورق عنب علي بتنجان وفلفل محشي وطبق فيه ورك فرخة محمر</p><p>ريم :: تسلم ايدك ياخالتي ..</p><p>سعاد :: بألف هنا يا حبيبتي</p><p>ريم :: اومال حنين فين</p><p>سعاد :: رجعت من الدرسة معيطة</p><p>بطنها وجعها</p><p>ريم :: معيطة ؟ طب هقوم اشوفها</p><p>سعاد :: لا كلي انتي انا دخلت من شوية ابص عليها لقتها نايمة</p><p>هيثم خرج من الأوضة بتاعتة</p><p>ازيك ياريم .. البت دي بتاكل عندنا ليه</p><p>سعاد :: وانت مال امك . بنت اختي تاكل وتشرب زي ماهي عايزة عندي</p><p>ريم :: هههههههه يالهوي عالكسفة اتبط بقي واقعد ساكت ..</p><p>هيثم :: بقي كدة يا ماما .. بضحكي عليا الشبر ونص دي</p><p>سعاد :: بقي دي شبر نص يا واد ..</p><p>ريم :: تعالا اقف جنبي ونشوف مين فينا الشبر ونص</p><p>هيثم :: انتي اللي مطولك لسانك</p><p>ريم :: هههههههههههه ماشي يابن خالتي انا هسكت بس علشان خالتي القمر دي</p><p>سعاد :: سيبك منة.. المهم عاملة ايه في المدرسة</p><p>ريم :: اهو ماشي الحال</p><p>هيثم :: انا هنزل يا ماما عايزة حاجة</p><p>سعاد :: لا مش عايزة . هتتأخر</p><p>هيثم :: لا وبعدين لو عوزتي حاجة رني عليا.. يلا سلام انا..</p><p></p><p>ريم قعدت شوية مع خالتها وبعدين نزلت طمنت ميدو اللي كان قاعد مستنيها علي نار ومرعوب وخايف</p><p>الساعة سبعة المغرب الباب اتفتح</p><p>ويسرا دخلت</p><p>ريم :: كنتي فين كل ده يا ماما .. انا من بدري قلقانة عليكي وكل ما ارن علي تليفونك يديني غير متاح</p><p>يسرا :: التليفون فصل شحن</p><p>ريم :: يعني مكنتيش قادرة تحطيه عالشاحن ياماما وتتصلي بيا بدل القلق اللي كنت فيه ده</p><p>يسرا :: معلش الشغل اخدني ونسيت نفسي.. بقولك انا داخلة اغير هدومي واريح جسمي</p><p>بقلم / عادل المتميز</p><p>الساعة عشرة بالليل ريم فتحت الفيس الفيك ولقت رساله مبعوتة من ساعة من مستر شريف انتي هنا</p><p>ريم :: ايوة انا هنا .. انت فين</p><p>مستر شريف :: انا عملت الفيديو</p><p>ريم :: بجد ... ابعتة طيب بسرعة</p><p>مستر شريف :: وكمان كاتب اسمي علي ورقة زي ما بتحبي</p><p>ريم :: يلا طيب بسرعة ابعتة</p><p>مستر شريف :: بعتة . لحظة هيوصلك</p><p>دقيقة فاتت والفيدو وصل لريم</p><p>مستر شريف بيدعك في زبه وتحت زبه مكتوب اسمة علي ورقة</p><p>مقطعة مدتة تلات دقايق ايده ماسكة زبه المنتصب وعمال يدعك فيه وبيقولها بصوتة زبي بتاعي</p><p>عاجبك .. نفسك تتناكي منة .. عايزه في كسك.. طب عايزه في طيزك .. اهو .. زبي واقف عليكي وعايز ينيكك</p><p>ريم بسرعة حملت المقطع علي تليفونها وقامت قفلت الباب بتاع اوضتها وقلعت هدومها ملط وبدات تصور جسمها كله وهي بتدعك وتحسس في بزازها لغاية ما وصلت لكسها</p><p>وبدأت تستعرض له كسها وتفتحة بأيدها وتلعب في زنبورها .. وهوب راحت مدخله صوابعها في كسها</p><p>وبعتت الفيديو لمستر شريف</p><p>مستر شريف شاف المقطع اتصدم</p><p>معقول ؟ .. دي مفتوحة</p><p>مستر شريف :: اللي شايفة ده بجد؟.. انتي مفتوحة</p><p>ريم :: اه .. ايه رئيك تنكني ؟</p><p>مستر شريف :: ياريت بجد .. انا بعد المقطع .. هموت وانيكك .. انتي مين</p><p>ريم :: يعني لو عرفت انا مين هتنكني ؟ ولا ممكن تقول لا وتفضحني او تقول لماما</p><p>مستر شريف :: اقول لا ؟ انا ابقي مجنون لو قولت لا .. ده جسم عايز يتناك لما شبع .. تصدقي انا زبي وقف علي اخرو عليكي دلوقت.. انتي مين بقي</p><p>ريم :: بكره هقولك بالليل بس توعدني انك هتريح كسي .. وتدخل زبك فيه</p><p>شريف :: اوعدك اني هنيكك وهنيك كل حتة في جسمك حتي لو كنتي مين</p><p>ريم :: طب قولي هتعمل فيا ايه</p><p>وهتنكني ازاي</p><p>باب اوضة بيحاول يتفتح</p><p>ريم :: مين</p><p>ميدو :: انا .. انتي قافلة الباب ليه</p><p>ريم قامت بسرعة لبست هدومها وقفلت التليفون</p><p>ميدو :: عرفتي مامتك كانت مع مين طول اليوم ؟</p><p>ريم :: لا</p><p>ميدو :: مع وليد صاحبها في الشغل .. راحو اتغدو في مطعم وبعدين ركبو مركب في النيل</p><p>ريم :: عرفت منين</p><p>ميدو :: اهو.. اتفرجي . بيتكلمو دلوقت مع بعض عالفيس . والباشا عامل عليها دور رميو الولهان . ومامتك عاملة جوليت الممحونة</p><p>ريم :: وريني كدة</p><p>ميدو :: هو انتي مش عندك الفيس بتاعها ؟</p><p>ريم :: عندي بس انا مش فتحاه دلوقت</p><p>ميدو :: اتفرجي ياختي ...</p><p>......</p><p>حوار بين الكاتب وصاحبة القصة</p><p>..........</p><p>انا :: اووووووف يخرب بيت اخوكي .. فتح البت الغلبانة علشان بتحبه</p><p>ريم :: اها ..</p><p>انا :: دلوقت انا فهمت هو خطبها ليه</p><p>ريم :: حوار الخطوبة ده هبقي اقولك جه ازاي بس مش دلوقت</p><p>انا :: ماهي باينة اهي .. المهم البت قالت لمامتها ؟</p><p>ريم :: لا طبعآ مقالتش .. هتقول ازاي ..</p><p>انا :: طب حصل بينهم بعد كدة مقابلات</p><p>ريم :: اه طبعا وانا اتكلمت مع ريم وعرفتها بالطريقة اني عارفة اللي عمله ميدو وطمنتها ان اخويا هيتجوزها وانه لو فكر بس يسيبها انا هقف معاها</p><p>انا :: ايه ده والبت مخفتش منك</p><p>ريم :: لا بالعكس دي بقت بتحكيلي كل حاجة تحصل بينهم</p><p>انا وحنين كنا اكتر من اخوات وانا بحبها بجد علي فكرة يا عادل وفعلا زعلت ان اخويا فتحها . علشان حنين غلبانة اوي</p><p></p><p>انا :: طب نيجي بقي لموضوع مامتك</p><p>ريم :: مالها ؟</p><p>انا :: حاسس من كلامك انها حبت وليد</p><p>ريم :: ماما فعلا حبت وليد جدآ وبقي بينهم تقريبا كلام يوميا عالفيس .. وليد كل ما يحصل معاه حاجة يحكيها ليها وهي كمان بدأت تحكي له بعض اسرارها</p><p>يعني مشاكلنا ومشاكل البيت وبعد بابا عنا والكلام ده</p><p>انا :: اه فهمت . الكلام اللي بيقربهم من بعض اكتر</p><p>ريم :: ايوة بالظبط .. وفعلا بقي وليد وماما تقريبا مشاعرهم اتجاه بعض كانت مكشوفة بينهم وخروجاتهم بقت تقريبا كل يوم بعد الشغل</p><p>انا :: طب انتي بقي مع مستر شريف.. فعلا كشفتي نفسك له</p><p>ريم :: اه كشفت نفسي له بعد ما بعتلي الفيديو اللي كان فيه صوتة</p><p>واسمة وهو بيضرب عشرة .. كان خلاص هو تحت ايدي وميعرفش يفضحني .. ده غير الفيديوهات بتاعتة مع ماما بس انا محبتش ابين له اني عارفة علاقتة مع ماما</p><p>يعني انا دخلت عليه من سكة اني بحبه واني عيزاه</p><p>انا :: طب وهو مسألش انتي اتفتحتي ازاي</p><p>ريم :: سأل طبعا.. هحكيلك</p><p></p><p>وبكدة يكون الجزء التاني خلص من قصة</p><p>انثي ضائعة في بحر المتعة</p><p>انتظروني في الجزء الثالث واتمني تعليقاتكم وتفاعلكم من اجل تقديم المذيد</p><p>انثي ضائعة في بحر المتعة</p><p>السلسلة الثانية</p><p>بقلم عادل المتميز</p><p>...........</p><p>الجزء الثالث</p><p>...............</p><p></p><p>الساعة عشرة بالليل ميدو جاله اشعار رساله عالفيس .. بيفتح الفيس لقي شهد هي اللي باعتة الرسالة</p><p>شهد :: انت يا متناك .. ياخول</p><p>ميدو :: مين ده اللي متناك وخول</p><p>شهد:: انت يابيبي</p><p>ميدو :: انتي بتكلميني كدة ليه</p><p>شهد :: ايه مش عاجبك ؟ .. انت مش هتبقي المتناك والخول بتاعي</p><p>ميدو :: ده لما نكون مع بعض</p><p>شهد :: لا يابيبي انا اندهلك في اي وقت بالطريقة اللي تعجبني .. ولا مش عايز ؟</p><p>ميدو :: اوك براحتك</p><p>شهد :: طبعآ براحتي .. قولي بقي يا خول بكره هجيلك امتي علشان</p><p>انيكك في طيزك</p><p>ميدو :: هههههههه مانا كمان هنيكك</p><p>شهد :: كسمك .. انا اللي هنيكك الأول</p><p>ميدو مكنش مضايق من طريقة كلام شهد له بالعكس كان شاعر لاثارة جدآ لدرجة ان زبه بقي بينزل سيلان وهي بتاعملة بأهانة وشتيمة</p><p>ميدو :: هتنكيني ازاي</p><p>شهد :: بكره لما هاجيلك هتعرف يا متناك .. المهم انا بكره الساعة 8 هكون عندك ..</p><p>ميدو :: ماشي .. تحبي نتقابل في الشقة بتاعة المرة اللي فاتت ولا نتقابل في شقتنا</p><p>شهد :: امممم.. اقولك انا هنيكك في الاوضة بتاعتك علشان كل ما تبقي فيها تفتكر ستك شهد</p><p>ميدو :: ماشي</p><p>شهد :: طب بقولك ايه يا خول . ما تصور ليا طيزك دلوقت</p><p>ميدو :: نعم ؟ لا طبعا</p><p>شهد :: يابن المتناكة يا خول .. انا ميتقالش ليا لا .. اللي هقولك عليه تعملة</p><p>ميدو :: شهد .. مش للدرجادي .. يعني فيه حاجات نعملها ونحسبها بالعقل .. طيزي اصوره ازاي يعني</p><p>شهد.:: كسمك يا متناك . هتصور طيزك دلوقت وهتبعتها .. ماشي ؟</p><p>لو معملتش كدة انسي اني اجيلك بكره</p><p>ميدو مردش علي شهد وبقي عمال يفكر هي المتناكة دي بتعمل معاه كدة ليه</p><p>اه هو دخل علي فيديوهات المستريس والسادية وعرف عنها معلومات لكن انه هو يكون خاضع بشكل كامل كان شايف انه حاجة جديدة عليه وخايف بعد كدة تزله</p><p>او تستغل الصور ضده وتبتزه</p><p>لكن مع الرغبة والمتعة اللي حسهم</p><p>وهو شايف شخصيتها اقوي من شخصيتك خلتك محتار .. يصور طيزه ولا كسمها</p><p>شهد :: يعني مردتش يا كسمك</p><p>عموما معاك ساعة لو مابعتش الصورة انسي انك هتشوفني</p><p>ميدو مبقاش عارف يعمل ايه</p><p>وقبل ما الساعة تخلص كان مصور طيزو وبعتها لشهد.</p><p>شهد شافت الصورة ومردتش عليه</p><p>وقفلت الفيس</p><p>وميدو فضل كل شوية مستني رد شهد</p><p>ميدو ::.. ايه .. مش بتردي ليه</p><p>انتي قفلتي ؟</p><p>شهد ....</p><p>طب ردي طيب</p><p>يا شهد ... يا شهد.</p><p>لكن شهد كانت قفلت الفيس</p><p>وراحت تكمل سهرتها مع جاسر</p><p>.........</p><p>تاني يوم الصبح ميدو صحي علي صوت مامتة وهي بتصحيه علشان المدرسة</p><p>قام من النوم وراح غسل وشه ولبس هدومة وقعد مع مامتة وريم علي طرابيزة السفرة</p><p>بعد ما فطر ريم قامت واتصلت بحنان تشوفها منزلتش ليه.. اللي قالت ليها انها تعبانة ومش هتروح المدرسة</p><p>يسرا :: خد اختك وصلها معاك يا ميدو</p><p>ميدو :: لا مش هينفع يا ماما انا هقابل اصحابي تحت متفق معاهم وهنمشي سوا</p><p>يسرا :: يعني هتسيب اختك تمشي لوحدها .. حنان بنت خالتك مش رايحة معاها</p><p>ريم :: خلاص يا ماما انا همشي عادي لوحدي يعني هيخطفوني</p><p>ميدو :: انا نازل بقي</p><p>يسرا :: لا مش هتمشي لوحدك انا هوصلك وبعدين اروح شغلي</p><p>ميدو نزل .. وريم ويسرا نزلو</p><p>ميدو اتمشي شوية في الشوارع اللي جنب البيت وهيثم اتصل بيه</p><p>انت فين و ميدو قاله انه رايح يقابل مزه جديدة وانه مش هيروح معاه النهاردة المدرسة</p><p>ميدو رجع علي شقنة وكانت الساعة سبعة ونص واتصل بشهد وقالها ان الشقة امان وتقدر تيجي</p><p>شهد :: انا جاية ليك اهو</p><p>مفيش ربع ساعة كانت شهد بتتصل بميدو بتقوله انها تحت البيت</p><p>ميدو فتح الباب وقالها اطلعي بسرعة انا مستنيكي قدام باب الشقة</p><p>شهد طلعت ولقت ميدو مستنيها قدام باب الشقة</p><p>دخلت وميدو قفل الباب وراها</p><p>ميدو كان لابس تيشرت حملات وشورت وشهد بلبس المدرسة</p><p>دخلت وعنيها في كل ركن في الشقة</p><p>ميدو :: نورتي بيتنا المتواضع</p><p>شهد :: شقتكم جميلة .. فين الأوضة بتاعتك</p><p>ميدو :: اللي هناك</p><p>شهد :: اها .. طب قدامي يا متناك علي اوضتك</p><p>ميدو مشي قدامها وشهد وراه</p><p>دخلو الأوضة وشهد بقت بتبص عليالأوضة بتاعتة</p><p>حلوة كمان اوضتك</p><p>ميدو :: حلوة علشان انتي دلوقت فيها</p><p>شهد قلعت الشنطة الجلد من ضهرها وقعدت علي السرير وحطت رجل علي رجل</p><p>ايه الخول المتناك بتاعي مش هيجبلي حاجة اشربها</p><p>ميدو ::بس كدة عيوني ليكي</p><p>شهد :: بسرعة يا متناك علي ما اغير هدومي واطلع من الشنطة حاجاتي</p><p>ميدو راح عالمطبخ عمل عصير ورجع لقي شهد مستنياه في اوضة النوم لابسة قميص نوم اصفر يدوب مغطي طيزها وجنب منها عالسرير اندر وسنتيان حمر وخيارة وعلبة فزلين ومشابك غسيل</p><p>ميدو حط صنيه العصير علي السرير وبص علي الحاجات اللي جنبها</p><p>شهد :: انت قعدت ليه ؟</p><p>ميدو :: مش فاهم</p><p>شهد :: انا قولتلك اقعد ؟</p><p>ميدو قام علي طول ووقف قدامها</p><p>شهد :: يلا يا متناك اقلع التيشرت ده والشورت والبس دول</p><p>ميدو بص علي السرير</p><p>البس ايه ؟ الكلوت والسنتيان</p><p>شهد :: ايوة ... يلا بقي</p><p>ميدو :: شهد انتي بتتكلمي بجد ؟</p><p>شهد :: انا مبهظرش .. يلا علشان</p><p>عايزة انيكك</p><p>ميدو حس بالخجل لانها المرة الأولي اللي واحدة تتعامل معاه بالشكل المهين ده لكن مكنش قدامة اي اختيارات تانية</p><p>شخصية شهد كانت بالفعل قوية وفيها حزم وهي بتتكلم + ان طريقة كلامها فيها اثارة له</p><p>ميدو قلع هدومة وريم حاطة رجل علي رجل بكل كبرياء بتبص عليه</p><p>لغاية ما لبس الأندر الأحمر والسنتيان ولف بوشه اللي كله خجل وقف قدامها</p><p>شهد :: ايه احساسك دلوقت وانت واقف قدامي بالأندر بتاعي والسنتيان</p><p>ميدو :: محرج طبعا .. انا عمري ما عملت كدة</p><p>شهد.:: انت مش هتعمل بعد كدة غير كدة.. انت بقيت الخول والمتناك بتاعي</p><p>ميدو :: ماشي</p><p>شهد :: انزل قلعني الجزمة</p><p>ميدو نزل علي الأرض تحت رجلين شهد قلعها الجزمة</p><p>شهد :: ايه .. مستني ايه</p><p>ميدو قام وقرب من شهد</p><p>شهد :: لا .. ارجع تاني مكانك.. انت مكانك تحت رجلي ..</p><p>ميدو رجع تاني تحت رجل شهد اللي رفعتهم علي وشه وطلبت منه يبوس رجليها</p><p>ميدو مسك رجلين شهد وبقي بيبوس رجليها</p><p>شهد :: قلعني الشراب يا متناك</p><p>ميدو قلعها الشرب وشهد شاورت له يكمل يبوس</p><p>ميدو بدأ يشعر بأثارة اكبر وهو بيبوس رجليها واندمج لدرجة انه بقي بيمص صوابع رجليها ولسانة بيتحرك فوق وتحت ويلحس بطن رجليها</p><p>شهد شاورت له بصباعها علشان يطلع يلحس بين فخاده</p><p>رفعت له رجليها وفتحتهم</p><p>وميدو طلع علي طرف السرير وراح للأندر يشمه ويلحسه من فوق كسها</p><p>وشهد حطت ايدها علي راسه وداست عليها</p><p>الحس يا متناك كس ستك .. الحس يا خول .. اوووو .. اووووي.. الحسه اووووي يابن المتناكة</p><p>ميدو بصباعة باعد حز الكلوت عن كسها ودخل لسانه علي كسها . وبقي عمال يلحسه وهو هايج</p><p>شهد .. قوم يا المتناكة .. اطلع عالسرير هنا .. وفلئس زي الشرموطة</p><p>ميدو :: هتعملي ايه</p><p>شهد :: هنيكك يا متناك .. ايه مش عارف</p><p>ميدو :: طب هو ايه المثير ليكي انتي في كدة</p><p>شهد :: بص انا هقولك واحكيلك بس بعد ما نخلص.. يلا يا متناك بقي ... فلئس</p><p>ميدو طلع عالسرير ورح مفلئس</p><p>وريم وقفت علي الأرض وقالت له</p><p>ارجع ياخول بطيزك</p><p>ميدو فضل يرجع لورا لغاية ما بقي علي طرف السرير</p><p>وريم بأيدها الشمال من تحت مسكت زب ميدو اللي لقتة مسيل علي الاندر</p><p>شهد :: شوفت يا متناك اكبر دليل علي انك خول ومتناك وحابب اللي بعمله فيك . زبك اهو مغرق الأندر بتاعي سيلان</p><p>شهد فضلت تلعب في زب ميدو من تحت وصباع ايدها اليمين بيتحرك حركات دائرية علي خرم طيز ميدو من فوق الأندر</p><p>وميدو حاطط وشه بين ايديه مخبية لكنة حاسس بمتعة لا تتخيل</p><p>شهد :: ايه يالبوة ..طيزك بتاكلك ..</p><p>وراحت منزله الأندر من علي طيزه</p><p>احااااا.. كسم طيزك يا متناك.. كبيرة اوي وعايزة تتبعبص</p><p></p><p>جابت الفزلين من جنبه وطلعت بصباعها حتة كبيرة وحطتها علي خرم ميدو وايدها التانية جابت زبه من بين طيزو ونزلت تمص فيه</p><p>اهات ميدو بدأت تطلع شوية شويه وشهد بدأت تهيج علي ميدو</p><p>وراحت مدخله طرف صباعها جوه طيزو براحة</p><p>بدأت تدخله شوية شويه وتسحبه</p><p>وايدها من تحت بتدعك زبه</p><p>حلو كدة يا متناك.. قولي بقي حاسس بايه وانا عمالة ابعبصك في طيزك يا متناك.. ها . حلو كدة</p><p>حلو كدة يا خول</p><p>ميدو :: ااااه.. اااااه .. ادعكي زبي اووووي .. اوووووف .. اوووووف</p><p>شهد :: طيزك متناكة .. وزب واقف علشان انت متناك يا ميدو</p><p>هقوم احط الخيارة في طيزك المتناكة</p><p>شهد راحت اخدت الخيارة ورجعت علي طيز ميدو</p><p>اطلع قدام يا شرموط</p><p>ميدو راح لقدم</p><p>شهد:: كمان يا متناك.. وافتح رجليك المتناكة دي</p><p>ميدو فتح رجليه وشهد راحت نايمة علي ضهرها وقالت لميدو تعالي يامتناك بزبك علي بوقي</p><p>اخدته زبه في بوقها وحطت الخيارة جنبها وراحت ماسكة طيز ميدو بأيد والايد التانية عمالة تدخل صباع في طيزو</p><p>وميدو بقي فوق منها زي المرة الشرموطة بتلوي ويتأوه وهو في قمة المتعة</p><p>شهد راحت قايمة من تحت منه بعد ما خلتة زي العجينة في ايدها</p><p>وراحت ماسكة الخيارة</p><p>وبدات تحطها في طيزو</p><p>ميدو :: بتوجع .. اي اي . براحة . لا لا لا .. لا لا .. بتوجع</p><p>شهد :: اسكت يابن اللبوة .. خليني اوسع طيزك المتناكة دي</p><p>فضلت شهد تحاول تدخل الخياره في طيزو</p><p>ااااااه ااااااه.. ادعكي زبي .. اوووووي .. اووووي</p><p>شهد حطت فزلين تاني علي خرم طيز ميدو وعلي زبه ورجعت حطت الخياره علي خرم طيزو وبدأت تحاول تدخل بالقوة وهي بتدعك في زبه لغاية ما الخيارة اخيرا دخلت في طيزو</p><p>ميدو :: لا لا . شليها مش قادر . اوووف بتوجع اوووي</p><p>شهد :: كسمك .. اشيل ايه يابن المتناكة .. انا مصدقت الخياره بقت في طيزك</p><p>بقلم عادل المتميز</p><p>وبدأت شهد تسحب الخيارة براحة</p><p>وتدخلها وميدو بيتوجع وبيترجاها تشيلها لكن شهد كانت هاجت بأهاتة وذله تحت منها</p><p>وايدها عمالة تدعك في زبه اللي جاب لبنه بسرعة رهيبة</p><p>وغرق ايدها</p><p>شهد :: يابن المتناكة .. ايه ده ؟</p><p>جبتهم..... وحيات كسمك ما هشيل الخيارة من طيزك غير لو زبك وقف تاني</p><p></p><p>ميدو نام علي بطنة وهو مش مصدق المتعة اللي كان فيها</p><p>ومكنش شايف شهد اللي طلعت تليفونها وبدأت تصوره فيديو ..</p><p>شافها وهي رايحة بالكاميره علي وشه</p><p>ميدو :: ايه ده انتي بتعملي ايه</p><p>شهد :: بصور المتناك بتاعي .. عندك مانع</p><p>ميدو :: شهد متهظريش ؟ مش هينفع</p><p>شهد :: مش هينفع ليه ؟ انت مش الخول بتاعي .. قوم بوس رجلي يا متناك</p><p>ميدو :: اقفلي التصوير يا شهد</p><p>شهد :: كسمك ... قوم ياعرص .. قوم يا خول .. بوس رجل ستك</p><p>علشان اخليك تنكني</p><p>اصرار شهد كان قوي وميدو قام وهو بيقوم الخيارة طلعت من طيزو</p><p>شهد :: ينفع كدة يابن المتناكة .. ماشي هدخلها في طيزك تاني .. بس دلوقت تيجي تبوس رجلي</p><p>شهد قعدت قدامة فاتحة رجليها</p><p>وميدو نزل علي رجليها يبوسها</p><p>وبعدين راحت نايمة وفتحت له رجليها وقفلت الكاميرة</p><p>دلوقت تقدر يا متناك تنيك ستك شهد</p><p>زب ميدو كان مرخي لكنه رجع يقف تاني لما شهد طلبت منه يجي ليها واخدت زبه بين شفايفها وبقت عمالة تمص وترضع فيه وتنزل تلحس في بيضانة لغاية ما رجع انتصب زي الحديد</p><p>شهد :: يلا يا متناك حطة في كسي</p><p></p><p>ميدو فتح رجل شهد وحط زبه في كسها</p><p>شهد :: نكني يا خووول .. نكني يا شرموط .. احححح اححححح.. ايوة كدة.. اوووووف .. اووووف</p><p>ميدو فضل يدخل زبه في كس شهد ويطلعة وينيك فيها</p><p>وشهد ممحونة وبتشتمة بأهلة وامة</p><p>شهد قوم يابن الوسخة .. قوم نام علي ضهرك</p><p>ميدو نام علي ضهره وشهد اخدت المشابك من جنبه وراحت طالعة فوق زبه . ونزلت براحة عليه ودخلتة في كسها</p><p>ومسكت المشابك وحطتهم في حلمات بزازه</p><p>وارحت نازله عليهم بشفايفها تمصهم وترضع فيهم</p><p>الوجع كان ممتع لميدو ومثير جدأ</p><p>وزبه كان واقف جدأ جوه كسها</p><p>وبدأت شهد تتفنن في الوضعية</p><p>بترجع لورا وتروح لقدام علي زب ميدو اللي كان حاسس انه اول مرة في حيانة ينيك</p><p>شهد :: ااااه يا ابن الوسخة.. زبك مالي كسي يا متناك .. اووووف . اوووووف .. احححححح</p><p>فضلت ريم تروح وتيجي علي زبه</p><p>لغاية ماحست انه هيجبهم</p><p>راحت قاية بسرعة ومسكت زبه بكف ايدها وداست عالراس اووووي وشفايفها راحت لحلمات بزازه بعد ما شالت المشبك وبقت بتعض حلمات صدره بغباء وايدها من تحت دايسة علي راس زبه</p><p>ميدو جاب ادلبنة في ايدها غرقها</p><p>وبعدها راحت لحست اللبن من ايدها وبلعتة كله</p><p>وراحت قاعدة علي طرف السرير</p><p>طلعت علبة سجاير من شنطتها</p><p>ولعتها وميدو نايم علي ضهره</p><p>شهد كانت بترمي طفيه السجاير علي زب ميدو تلسعة</p><p></p><p>شهد خلصت السيجارة ولبست هدومها وقالت لميدو</p><p>تفضل لابس الأندر بتاعي لغاية بكرة عارف يا كسمك لو قلعتة</p><p>المرة الجاية هدخل في طيزك خيارتين وهفشخ امك</p><p>شهد لبست هدومها ومشيت</p><p>وميدو مكنش مصدق اللي حصل معاه ولا كان مصدق المتعة الرهيبة اللي حسها مع شهد</p><p></p><p>........</p><p>الساعة 12 ونص ريم فتحت الشقة بعد ما رجعت من المدرسة</p><p>حطت شنطتها علي كنبة الأنتريه</p><p>ودخلت المطبخ تعمل اكل</p><p>وخرجت لقت ميدو خارج من الأوضة بتاعتة</p><p>ريم :: ايه ده انت جيت امتي</p><p>ميدو :: من شوية.. اعملي حسابي معاكي في الأكل</p><p>ريم :: تعالا .. الأكل كتير</p><p>ميدو قعد جنب اختة وسرحان في شهد</p><p>ريم :: مكلمتش حنين ؟.</p><p>ميدو :: ايه ؟ بتقولي ايه</p><p>ريم :: بقولك مكلمتش حنين</p><p>ميدو :: لا</p><p>بقلم عادل المتميز</p><p>ريم :: ليه ؟ البت شكلها خايفة ومرعوبة وانت المفروض تكون جنبها وتحسسها بالأمان .. هي مرحتش المدرسة النهاردة بسبب اللي عملتة انت امبارح</p><p>ميدو :: هي اللي خلتني افتحها</p><p>ريم :: علشان كانت هايجة يا ميدو</p><p>اسألني انا .. انت كمان فتحتني وانا كنت هايجة ولا نسيت</p><p>ميدو :: لا منستش .. طب بعد ما تاكل كلمها وطمنها وحسسها انك مش هتتخلي عنها</p><p>ميدو :: طب بقولك ايه ماتطلعي ليها</p><p>ريم :: انا كدة كدة هطلع علشان هي قالت انها تعبانة هطلع اتكلم معاها .. بس انت كمان لازم تكلمها</p><p>مينفعش بعد ما تفتح البت وتاخد شرفها متلقكش جنبها</p><p>ميدو :: تتكلمي معاها في ايه</p><p>ريم :: هقولها انك حكيت ليا وانت خايف عليها وندمان علي اللي حصل وانك مش هتسبها مهما حصل . وكمان هفهمها اني انا كمان واقفه معاها</p><p>ميدو :: لا اوعي يا ريم تتكلمي في حاجة زي دي هتحرجيها وانا كمان المفروص محكيش حاجة زي دي معاكي</p><p>ريم :: بالعكس كلامي معاها هيأكد انك خايف عليها وانك مش هتسبها بعد عملتكم دي</p><p>المهم انت ملكش دعوة باللي هقولة انا هعرف ادخل عليها بالكلام .. انت بس اتصل بيها</p><p>ميدو ::حاضر و****ي هكلمها</p><p>ميدو بعد ما خلص اكل اتصل بيها لكنها مفتحتش عليه</p><p>ميدو :: مش عايزة ترد</p><p>ريم :: جايز نايمة وجايز جنب مامتها.. انا هطلع اشوفها</p><p>.......</p><p>بالليل الساعة سبعة مستر شريف :: انتي هنا</p><p>ريم بعد ساعتين.. الساعة تسعة :: معلش يا مستر لسة فاتحة الفيس كنت بذاكر</p><p>مستر شريف :: مش قولتي بكرة هتقولي انتي مين</p><p>ريم :: ايه مستعجل اوي تعرف انا مين</p><p>مستر شريف :: ايوة مستعجل طبعآ وانتي وعدتيني</p><p>ريم :: وعدتك اه مش هنكر بس غيرت رئي ههههههه</p><p>مستر شريف :: بقي كدة ؟ .. ماشي براحتك .. سلام</p><p>ريم :: خد تعالا رايح فين .. هعرفك انا مين لكن ايه رئيك بكره</p><p>نتقابل</p><p>مستر شريف :: نتقابل ؟ .. ماشي موافق .. فين وامتي</p><p>ريم :: بكره متروحش المدرسة ونتقابل في اي مكان</p><p>مستر شريف :: انتي من دور عيالي ومش هينفع نتقابل في مكان عام .. الناس هتقول عليا ايه</p><p>ريم :: امممممم.. طب اقولك علي حاجة .. ايه رئيك نتقابل عندك ؟</p><p>مش انت عندك شقة بتدي فيها دروس بردو</p><p>مستر شريف :: اه عندي بس الشقة دي مينفعش بردو علشان ولا اقولك ماشي موافق .. الساعة كام</p><p>ريم :: بكره نتقابل الساعة 8 ايه رئيك</p><p>مستر شريف :: تمام .. ماشي .. بس بردو انتي مين</p><p>ريم :: طب ايه رئيك نتقابل عندي ؟</p><p>مستر شريف :: عندك ازاي ؟ هو ينفع</p><p>ريم :: اه ينفع طبعآ... بص ايه رئيك انا هتصل بيك .. انا ريم</p><p>مستر شريف :: ريم ؟ انهي ريم .. ريم ال ......</p><p>ريم :: ايوة يا مستر انا ريم نصحي ..</p><p>مستر شريف :: يخرب بيتك هو انتي</p><p>ريم :: ايه مكنتش واخد بالك يعني</p><p>مستر شريف :: انتي ياريم ؟ انا بجد مصدوم</p><p>ريم :: بقولك ايه مش وقتة خالص الكلام ده .. انت هتيجي بكرة يعني هتيجي</p><p>مستر شريف :: انتي ازاي بقيتي كدة اصلا.. وبعدين تعالي هنا .. انتي مفتوحة ؟ ازاي ومين اللي عمل فيكي كدة ؟</p><p>ريم :: انا اللي فتحت نفسي .. وانت اول راجل هخليه ينام معايا</p><p>مستر شريف :: انا حاسس ان برج من نفوخي هيطير</p><p>ريم :: ليه بقي علي فكرة انا مرة كنت ماسكة تليفون ماما وشفت رسايلكم وفيديوهاتك كلها عندي .. وخد بالك انا اه عيلة صغيرة لكني مجنونة</p><p>شريف :: انتي بتقولي ايه ؟ وفيديوهات ايه .. انتي مجنونة يابت انتي</p><p>ريم :: مجنونة ؟ طيب هوريك دلوقت</p><p>ريم راحت باعتة مقطع لمستر شريف من بتوعة له وظاهر فيه وشه وهو بيضرب عشرة</p><p>ريم :: ها .. صدقت دلوقت .. بص</p><p>انا مكنتش حابه اهددك بالفيديوهات دي لكن خلاص عرفتني وعرفت اني مفتوحة</p><p>وانت هتيجي بكرة يعني هتيجي</p><p>وسيدي تبقي نكت البت زي ما بتنيك امها .. مش انت بردو بتيجي عندنا الشقة كل ليلة خميس تنيك ماما وتمشي ؟</p><p>مستر شريف مقدرش يتكلم..</p><p>ريم اتصلت بمستر شريف لغاية ما الرنة خلصت وهو مفتحش .. كان مذهول مش عارف يقول ايه</p><p>البت المفعوصة اللي في تانية اعدادي عرفت تلوي دراعة وتهدده صح</p><p>ريم رنت تاني عليه</p><p>مستر شريف :: الو .. ايوة يا ريم</p><p>ريم :: مش عايز تفتح عليا ليه</p><p>مستر شريف :: بتهدديني ياريم ؟</p><p>ريم :: مش بهددك بس انا عايزاك . ثم انت مش عاجبك جسمي ؟ .. هتخسر ايه لما تنكني وتريحني .. انا عايزة ابقي بتاعتك</p><p>وعايزة اتناك منك وابقي انا كمان شرموطتك ..</p><p>بقلم عادل المتميز</p><p>مستر شريف :: ماشي ياريم بس مينفعش الفيديوهات دي تبقي علي تليفونك.. تليفونك لو ضاع انل ومامتك هنتفضح خدي بالك</p><p>ريم :: بكرة لما تيجي وتنكني هخليك تمسح الفيديوهات دي بأيدك</p><p>مستر :: اه وتاخديها تاني من الفيس</p><p>ريم :: اخدهم ازاي انا كنت ماسكة تليفون ماما بالصدفة ودلوقت هي قافلة التليفون برقم سري</p><p>شريف :: ماشي يا ريم . بكره نتقابل ونتكلم</p><p>ريم :: بكره نتقابل وتنكني ماشي</p><p>شريف :: ماشي بكره هنيكك ياريم</p><p>........</p><p>ميدو في الأوضة بتاعتة قرون الدياثة بتاعتة بتذيد وهو بيتفرج</p><p>علي موضوعات الاعضاء في احد المنتديات الجنسية اللي منزلين صور مامتهم واخواتهم البنات وعمال يقرا التعليقات علي الصور وبتاعة كان واقف عالأخر</p><p>وقرر انة يعمل كمان شوية صور بالفوتوشوب يمكن يحتاجهم</p><p>شغل فيديوهات بتاعة مامتة وهي بتعرض جسمها واخد من الفيديوهات دي اسكرين شوت</p><p>و فتح الكمبيوتر بتاعة وحط الأسكرينات الصورة في فولدر علي جهاز الكمبيوتر وبعدين فتح برنامج الفوتوشوب وبدأ يشيل الخلفية ويحط خلفيات بيضة والصور اللي فيها وشها كان بيشوش الوش بحيث ميتعرفش</p><p></p><p>عمل بتاع خمسين صورة وكان عامل قبل كدة فوق ال 100 صور</p><p>لمامتة واختة ريم</p><p>وبعدها قفل الكمبيوتر .. وقعد يفكر يعمل ايه لغاية ما فكر انة يكلم صاحبه جاسر ويألف عليه قصة ان الست دي اتعرف عليها علي الفيس ويبعتله صور ليها</p><p>ويشوف هيقول ايه عليها</p><p>الفكرة لوحدها خلت ميدو في قمة هيجانة ومتأخرش ثانية في الأتصال بصاحبة جاسر</p><p>جاسر :: الو ايوه يا ميدو</p><p>ميدو :: الو .. ايه ياريس بتعمل ايه</p><p>جاسر :: ابدآ كنت بكلم شهد ولسة قافل معاها</p><p>ميدو :: اها .. ماشي .. انا كنت لسة بكلم حتة نتاية عالفيس ياض</p><p>حاجة بنت متناكة</p><p>جاسر :: ايه ده بجد ؟.. مين دي ياسطي وعرفتها ازاي</p><p>ميدو :: عرفتها من موقع كدة المهم دخلت كلمتها واخدت الفيس بتاعها وطلعت ست كبيرة في السن بس ايه كرباج</p><p>جاسر :: كبيرة .. كام سنة ؟.</p><p>ميدو :: اربعين سنة</p><p>جاسر :: احااااااا دي من دور امي</p><p>ميدو :: اه بس فرسة ياض</p><p>جاسر :: وانت عرفت منين؟ شفته</p><p>ميدو :: ايوة بعتتلي صورة ليها</p><p>جاسر :: وشها ؟</p><p>ميدو :: لا ياعم جسمها</p><p>جاسر :: ابعت يابن المتناكة عايز اشوفها</p><p>ميدو :: طب افتح الفيس هبعتهالك</p><p>جاسر فتح الفيس وميدو اخد خمس دقايق متردد انه يبعت صورة مامتة وهي واقفة عريانة</p><p>لكنة في النهاية داس انتر وبعت الصور لجاسر</p><p></p><p>جاسر بعد دقيقة كان رده علي ميدو</p><p>احاااااا الولية دي جامدة اووووي</p><p>ابعت ياسطي حسابها</p><p>ميدو :: يعني تستاهل النيك</p><p>جاسر :: خخخخخخخخ دي شكلها متناكة اصلا .. وجسمها جامد</p><p>ابعت حسابها</p><p>بقلم عادل المتميز</p><p>ميدو :: ياصاحبي مش هينفع هي عملت الفيس ده علشاني ومحدش غيري عليه لو بعتهولك هتعرف انك من طرفي ومش بعيد تعمل لينا بلوك</p><p>جاسر :: يابختك يابن المتناكة .. بصراحة جامدة اوي.. مفيش صور تاني ليها</p><p>ميدو :: هطلب منها طبعآ</p><p>حنين اتصلت علي ميدو وهو بيكلم</p><p>جاسر .. ميدو بص عالشاشة وشاف حنين بتتصل</p><p>جاسر :: ماشي لما تبعتلك صور ابعتلي</p><p>ميدو :: تمام .. هقفل دلوقت علشان فيه مكالمة عالأنتظار</p><p>جاسر :: ماشي سلام</p><p></p><p>ميدو :: الو</p><p>حنين :: ايوة يا ميدو .. انا خايفة اوي</p><p>ميدو :: لا مش هينفع خوفك ده يا حنين.. وبعدين انا كلمتك الصبح</p><p>مردتيش عليا ليه</p><p>حنين :: كنت نايمة .. وبعدين صحيت لما اختك طلعتلي</p><p>انت ازاي تقول ل اختك علي اللي حصل بينا</p><p>ميدو :: انا واختي قريبين اوي من بعض وحكيت ليها علشان خايف بجد عليكي ومتخفيش ريم اختي ستر وغطا علينا</p><p>حنين :: انت خلتني قدامها صغيرة اوي ومش عارفة اقولها ايه .. اختك عرفت انك نمت معايا وده صعب عليا يا ميدو .. انا خايفة بجد ومرعوبه</p><p>ميدو :: يا حبيبتي انتي دلوقت قدام **** مراتي .. ومش هتخلي عنك مهما حصل .. وعلي فكرة انتي المفروض تفرحي اني حكيت ل اختي . ده اكبر دليل اني مش هسيبك ومش هتخلي عنك</p><p>حنين :: بجد يا ميدو.. بجد مش هتسبني بعد اللي حصل بينا</p><p>ميدو :: انتي مراتي يا حنين .. مراتي دي الحاجة اللي عايزك تكوني متأكدة منها.. ومش عايزك مضايقة بقي علشان محدش ياخد باله</p><p>حنين :: حاضر يا ميدو</p><p>ميدو قفل مع حنين ولقي رساله جاتلة علي الفيس من شهد</p><p>شهد :: بتعمل ايه يا متناك</p><p>ميدو :: مش بعمل حاجة</p><p>شهد :: اخبار طيزك المتناكة ايه ؟ بتوجعك</p><p>ميدو :: متفكرنيش بقي ..</p><p>شهد.:: لا انا عايزك علي طول فاكر</p><p>انت خلاص بقيت المنيوك بتاعي</p><p>هبعتلك الفيديو والخيارة في طيزك.. علشان كل ما تشوفة طيزك تاكلك</p><p>وفعلا شهد بعتت لميدو الفيديو اللي صورتة له</p><p>ميدو :: بس علي فكرة انتي قولتي هتقوليلي ايه المتعة اللي بتحسيها في كدة.. واخدتيني في دوكة ومشيتي من غير ما تقولي</p><p>شهد :: طالما بقيت الخول بتاعي هحكيلك بس مش هينفع اكتب ينفع تتصل وتكلمني دلوقت علشان اللي هقولو</p><p>ميدو :: ماشي هتصل بيكي</p><p>ميدو رن علي شهد</p><p>شهد :: الو .. ايوة يامتناك</p><p>ميدو :: قلب المتناك انتي</p><p>شهد :: بص بقي يا سيدي انا هحكيلك</p><p>انت عارف انا بابا ميت وماما اتجوزت بعد موت بابا بكام سنة</p><p>اتعرفت علي واحد في شغلها واتجوزت وانا كان عمري 12 سنة</p><p>بعد جواز ماما من عمو وحيد بسنة</p><p>بدأ جسمي يكبر ويفور وبقي جسمي جسم واحدة مكتملة الأنوثة.. وبدأت احس بعمو وحيد يبص علي جسمي ويستغل غياب ماما او تكون في المطبخ بتعمل اكل القيه بيلمس جسمي ويتحرش بيا</p><p>عمو كان ديما السفر بره مصر بحكم شغلة ولما كان بيرجع كان بيجبلي هداية كتير .. بدات احس</p><p>اني قريبة منة وقدر فعلا يكسب حبي .. حبي له كا بابا طبعا</p><p>لكن هو كان له هدف تاني .. جسمي طبعا .. كنت بحس بيه ديما يدخل اوضتي وانا نايمة</p><p>وكنت بشوفة مطلع زبه ويضرب علي منظر جسمي وانا نايمة عشرة</p><p>كنت بشوفة بس مكنتش اقدر اتكلم او اقول لماما علشان اولا كنت بخاف ماما ماصدقنيش . وكمان مكنتش عايزة اخسر الهداية والفلوس اللي كان بيدهالي</p><p>مرة في المرة لقيتة بيتحرش بيا</p><p>ويمسك جسمي ولما لقي قبول مني بقي بتمادي اكتر واكتر</p><p>لغاية ما في مرة وانا كنت نايمة</p><p>حسيت بيه وهو بيدخل اوضتي</p><p>ولقيتة المرة دي جه علي رجلي</p><p>وفضل يبوس رجلي ويمص صوابع رجلي وبعدين طلع بتاعة وضرب علي رجلي عشرة وجابهم عليها</p><p>ميدو :: احا علي رجلك</p><p>شهد :: اه وبقي بيعمل كدة كل ليلة لغاية ما مرة دخل الأوضة</p><p>ولقيته بيقولي انا عارف انك صاحية وحاسة باللي بعملة وقومني واتفق معايا اتفاق</p><p>كل ما هرضي اخليه يبوس رجلي</p><p>واشتمة هيديني 100 جنيه</p><p>في الأول طبعا مكنتش بحب اشتمه لكن هو كان بيطلب مني</p><p>ويفضل يتحايل عليا اعاملة كأنة الكلب بتاعي..</p><p>ميدو :: ومامتك ؟</p><p>شهد :: مامتي مكنتش حاسة بحاجة وفاهمة انة بيحبني زي بنتة وطبعا كانت فرحانة بحبة ليا</p><p>ميدو :: اه وبعدين</p><p>شهد :: مرت السنين وبقي عندي16 كنت بقيت عاشقة للموضوع ده وكل فترة ادخل النت انقي كلب مطيع ليا .. لغاية ما هو يزهق او انا ازهق منه واشوف غيرو</p><p>ميدو :: طب مين فتحك؟</p><p>شهد :: عمو وحيد هو اللي فتحني</p><p>ويومها جابلي هدية سلسلة دهب</p><p>وخاتم علشان يعوضني واتفق معايا انه هيعملي عملية لما اكبر</p><p>ميدو :: اه معني كدة هتزهقي مني</p><p>شهد :: طول ما انت بتسمع كلامي</p><p>وتطيع اومري مش هزهق منك</p><p>ميدو :: وانا اي حاجة هتطلبيها مني هعملها</p><p>شهد ::: مش بمزاجك يا كسمك</p><p>ميدو :: ههههههههه ماشي.. الا صحيح انتي كنتي بتكلمي جاسر من شوية</p><p>شهد :: ايوة</p><p>ميدو :: طب ليه ؟</p><p>شهد :: وانت مال كسمك .. بص يا ميدو علشان نكون متفقين</p><p>ميخصكش اكلم مين واتناك من مين ماشي</p><p>ميدو :: يعني ايه ؟ مش المفروض اني انا وانتي يعني ..</p><p>شهد :: يعني ايه بقي ؟</p><p>ميدو :: يعني لو انا كلمت غيرك</p><p>شهد :: لا يا كسمك .. انت متكلمش غيري اللي يكلم شهد يكون بتاعها هي وبس .. وخد بالك انا مش بهزر انا بتكلم بجد .. انت كلبي ومتناكي انا ولو عرفت انك كلمت بنت تاني هنيكك وهفضحك وهطلع تلاتة كسمك</p><p>ميدو :: واشمعني انتي</p><p>شهد :: هو كدة .. ها عاجبك ولا لا؟</p><p>ميدو :: ماشي ياستي</p><p>شهد :: ايوة كدة اظبط يا كسمك</p><p>يلا اسيبك انا دلوقت</p><p>بعد.ما شهد قفلت ميدو كان حاسس بالاثارة الرهيبة</p><p>اولا من طريقة تحكم شهد فيه واسلوبها الجديد عليه ومن جاسر صاحبة اللي عجبة جسم مامتة</p><p>وده خلاه يفكر يعمل عضوية في احد المنتديات الخاصة بالمحارم</p><p>وفعلا مافتتش الليلة وعمل حساب عالمنتدي بأسم ابن شادية</p><p>وقفل المنتدي بعد ما عمل العضوية</p><p>.......</p><p></p><p>تاني يوم كان اللقاء المرتقب بين ريم ومستر شريف</p><p>ريم الصبح بعد ما لبست هدومها وراحت علشان تفطر مع مامتها واخوها ...حنين نزلت علشان يروحو المدرسة</p><p>ريم عملت نفسها دايخة وهتقع علي الأرض وسندت علي حنين وحطت ايدها علي وشها</p><p>يسرا قامت مفزوعة ميدو</p><p>يسرا :: مالك يابنتي .. قعديها ياحنين</p><p>ريم :: معرفش حسيت بدوخة كدة مرة واحدة</p><p>حنين :: اخش اعملك مايه بسكر</p><p>يسرا :: حاسة بدوخة بس ولا تعبانة</p><p>ريم :: لا مش عايزة يا حنين</p><p>من امبارح حاسة نفسي تعبانة</p><p>يسرا :: طب متروحيش المدرسة النهاردة</p><p>ريم :: مروحشةليه .. انا هبقي كويسة</p><p>حنين :: مجتش من يوم لحسن تقعي مني في الشارع ولا في المدرسة</p><p>يسرا :: لا خليكي متروحيش النهاردة..</p><p>..</p><p>بعد ما حنين نزلت ويسرا وميدو ريم دخلت روقت اوضتها وروقت الصاله قبل ما مستر شريف يجي</p><p>ودخلت علي اوضتها طلعت بنطلون فيزون من بتوعها وتيشرت بضي كت لبستهم</p><p>وحطت برفان من بتاع مامتها وفضلت قاعدة عالفيس لغاية ما تليفونها رن</p><p>ريم :: ايوة يا مستر انت فين</p><p>مستر شريف :: تحت البيت ايه الشقة امان</p><p>ريم :: ايوة اطلع انا مستنياك</p><p>مستر شريف طلع وريم كانت مستناه وفاتحة الباب وكل شوية تبص فوق خايفة حد من عند خالتها ينزل .. لغاية ما مستر شريف طلع ودخل الشقة وريم قفلت وراه</p><p>ريم :: منور و****ي يا شريف</p><p>شريف :: شريف كدة حاف مفيش مستر</p><p>ريم :: هههههههه ايوة حاف وبعدين انت واقف بعيد عني ليه</p><p>ماتقرب مني .. هموت واحضنك</p><p>مستر شريف :: ههههههههه ماشي احط بس الشنطة بتاعتي علي الطرابيزة</p><p>ريم :: هات يا سيدي الشنطة دي كدة.. اهي الشنطة يا عم .. تعالا بقي</p><p>مستر شريف قرب من ريم وحضنها وريم حضنته اوي وكأنها فعلا كانت مستنياه من زمن</p><p>فضلت حضناه وحست بزب مستر شريف وقف وخبط في بطنها</p><p>ريم :: تعالا بقي اما اوريك الأوضة بتاعتي</p><p>شريف :: يلا وريني</p><p>ريم مسكت ايد شريف واخدتة ودخلت بيه الأوضة</p><p>ايه رئيك بقي في الأوضة بتاعتي</p><p>مستر شريف دخل بص شمال ويمين</p><p>شريف :: جميلة اوي</p><p>ريم :: هي بس اللي جميلة ؟</p><p>شريف :: ههههههههه شقية اوي انتي ياريم .. ومكنتش متوقع خالص انك تبقي كدة</p><p>ريم قفلت باب الأوضة بتاعتها.. يعني جسمي عاجبك ؟</p><p>شريف :: بصراحة .. جامد جدآ</p><p>ريم قربت منه .. وقفت قدامة وحطت ايدها علي زبه ..</p><p>وانت كمان زبك جامد اوي</p><p>ياااه يا شريف انت مش متصور انا كنت بحلم باللحظة دي من امتي .. لحظة اللي ايدي تمسك فيها زبك</p><p>شريف :: للدرجادي عاجبك ؟</p><p>ريم نزلت بأيدها بشويش وطلعت تاني وراحت نازل علي ركبها تحت زبه .. وبصوابع ايدها نزلت سوستة بنطلونه .. وراحت مدخلة ايدها جوه .. تحت البوكسر وطلعت زبه</p><p>هو اللي يشوف الزب ده ..معقول ميتنناش يمصىة</p><p>وراحت مقربه علي زبه .. تبوس فيه وايدها تدعك في الراس وعنيها علي عيون مستر شريف</p><p>اللي ساب نفسه ليها</p><p>شريف :: بس تقوليلي بصراحة . انتي فعلا اللي فتحتي نفسك</p><p>ريم قامت وقفت ونزلت البنطلون الفيزون بتاعتها .. وقلعت البضي</p><p>وبقت قدامة بالكلوت الأسود والسنتيان نفس اللون</p><p>وانا هكدب عليك ليه.. انت اول راجل هيدخل زبه في كسي</p><p>وراحت فاكه حزام البنطلون بتاعة</p><p>وفكت زرار البنطلون ونزلتة</p><p>وراحت زقاه بأيدها علشان يقعد عالسرير</p><p>شريف راح يقلع هو البنطلون بتاعة لكن ريم مسكت ايده وباعدتها عنه وقالت له</p><p>انت متعملش حاجة خالص</p><p>قلعتة البنطلون ونزلت تحت رجليه قلعتة الجزمة والشراب</p><p>وراحت طالعة بأيده علي فخاده وصوابعها دخلت تحت البوكسر ونزلتة</p><p>عيونها وهي باصة لها كان كلها سكس وجنس ومحن السنين .. ولا كأنها اكبر شرموطة من شراميط البرنو</p><p>ومسكت بصوابعها راس زبه وراحت نازلة بلسانة عليه .. وبدات تحرك طرف لسانها بخفة علي خرم زبه . وايدها نزلت من تحت لبضانة .. فتحت بوقها وخدت راس زبه .. مص ورضاعة وهيجان ... شريف نسي في اللحظة دي انها عيله عمرها 13 سنة .. وايده راحت علي شعرها</p><p>صوابعة دخلت بين خصلات شعرها .. وريم بتمص وترضع زبه</p><p>لما انتصب علي اخرو .. راحت قايمة وقلعت السنتيان والأندر</p><p>وطلعت فوق منه .. مسكت زبه بأيدها من تحت وحطتة علي فتحة كسها وراحت قاعدة عليه</p><p>اووووووف .. اوووووووف. زبك تخين اووووي يا شريف .. اححح</p><p>اححححححح.. مالي كسي</p><p>شريف قام وهي قاعدة علي زبه</p><p>وراح بشفايفة علي بزازها</p><p>اخد حلمة بزها الشمال .. وبقي</p><p>بقلم عادل المتميز</p><p>عمال يرضع فيها .. وريم هايجة</p><p>وممحونة .. وراحت حضناه من رقبتة وادتلة بزتها التانية علشان يرضعها هي كمان</p><p>بعد ما شريف رضع ومص بزازها</p><p>بدأت تطلع وتنزل علي زبه وايديها ساندة وراها علي مرتبة السرير</p><p>اححححححح احححححححح</p><p>اوووووف اووووووف.. يالهووي يالهوووووي .. زبك حلو ي شريف</p><p>زبك جوايا ممتعني .. اوووووف</p><p>قوم نكني انتي يا شريف</p><p>ريم قامت وراحت نايمة علي ضهرها ورفعت رجليها له</p><p>وشريف قام علي ركبه .. دخل بين وراكها وراح قالع القميص ورماه جنبه ومسك زبه وحطه في كسها</p><p>اوووووف .. ايوووه .. ايوووه .. دخله كله .. كسي هيجان عليك اووووي .. ايوه كدة ياشريف .. نكني بقي اوووووي .. كسي الصغنن هيتجنن عليك يا شريف ..</p><p>شريف مدخلة زبه كله جواها وعمال يطلعة ويدخله جوه كسها</p><p>وريم بتقوله</p><p>انت بتنيك بنت من دور عيالك يا مستر .. بتنكني في كسي الصغنن</p><p>اااااااه.. ااااااه .. زبك فشخني يا شريف.. اوووو اووووو.. كمان . نكني جامد .. نكني جامد يا شريف</p><p>شريف رفع رجل ريم علي كتفة ونزل الرجل التانية</p><p>وبقي بيدك زبه في كسها دك</p><p>احححححح.. حلو .. حلو يا شريف</p><p>اوي .. اوي .. اوي ياشريف.. زبك مولع كسي ...اااااااه ..</p><p>فضل شريف ينيك في ريم بقوه</p><p>وبعدين راح طلب منها تنام علي بطنها</p><p>ريم نامت علي بطنها وهو طلع فوق منها .. وبأيده من تحت رفع وسطها لفوق شوية .. وبأيده حط زبه في كسها .. وراح شاحطو جواها.. خلي ريم صرخت من المتعة والوجع .. وراح دايس علي ضهرها وخلاها نزلت بوسطها وجسمها كله عالسرير وهو نام فوقها بكل جسمة .. وبقي عمال يدخل زبه جواها اووووي ويسحبة نص سحبه .. ويرجع يدخلة اوووي ويسحبه نص سحبه</p><p>ريم حست بروحها بتطلع كل ما زبه يطلع من كسها وترجع تاني كل ما زبه يدخل كسها</p><p>اااه يا شريف .. اه يا حبيبي .. نكني كمان .. نكني اوووووي ... خلي زبك في كسي اوعي تخرجة علشان خاطري</p><p>فضل شريف ينيك في ريم بالوضع ده وبعدين سحب زبه وخلي ريم تفلئس له</p><p>وجه من وراها وراح حط زبه في كسها من ورا</p><p>اخخخخخخخخخخخ.. كسم زبك ..ايه ده .. ايه المتعة دي ياشريف .. اوووووف .. اوووووف</p><p>شريف ماسكها من وسطها وعمال يشيل زبه ويرجع يدخله</p><p>. دخول وخروج متتالي وسريع</p><p>واهات ريم وانفاسها المتسارعة .. ورنة صوت لحمة في لحمة .. كلها اصوت تهيج الحجارة والخشب اللي في الأوضة</p><p>لغاية ما مستر شريف طلع زبه من كسها لما حس انه خلاص هيجيب لبنة</p><p>بقلم عادل المتميز</p><p>وريم قامت بسرعة اخدت زبه في بوقها وراحت قافلة عليه بشفايفها</p><p>وايدها من تحت بتلعب في بيضانة... لغاية ما شريف مسك راس ريم وحشر زبه في كسها وراح منزل لبنة كله في كسها</p><p>ريم رضعت لبن زبه وبلعتة .. وفضلت تمص وتمص لغاية مبقاش فيه لبن .. وراحت رامية جسمها عالسرير جنب منه</p><p></p><p>وبكدة نكون خلصنا الجزء الثالث</p><p>من قصة انثي ضائعة في بحر المتعة</p><p>واتمني ترك تعليق تشجيعي من اجل تقديم المزيد</p><p></p><p>اولا انا بعتذر ليكم علي التأخير الكبير في نزول الجزء الرابع وده طبعا بسبب شهر رمضان وبعده العيد كل عام وانتم بخير . واتمني انكم متكنوش نسيتم الأحداث اللي فاتت</p><p></p><p>السلسلة الثانيه</p><p>قصة انثي ضائعة في بحر المتعة</p><p>بقلم / عادل المتميز</p><p>الجزء الرابع</p><p>..........</p><p>مستر شريف :: الو ايه يا حبيبتي فينك</p><p>يسرا كانت قاعدة في كافيه مع وليد وكانوا بيتغدو مع بعض ولما شافت رنة مستر شريف قامت واستأذنت ترد علي التليفون</p><p>يسرا :: الو ايوة ياقلبي انا مع زميلاتي بنتغدي بره</p><p>مستر شريف :: يعني مقولتيش</p><p>يسرا :: اهي طلعت في دماغهم مرة واحدة مانت عارف بقي</p><p>شريف :: ماشي ياقلبي هتاخري</p><p>يسرا :: اه يعني لسة شوية احنا يدوب لسة داخلين المطعم</p><p>شريف :: قلبي لما تخلصي وهتيجي تمشي رني عليا ماشي</p><p>يسرا :: ماشي ياقلبي</p><p>شريف قفل مع يسرا وبص لريم وقالها</p><p>اهو ياستي ملكيش حجة مامتها بتتغدي مع زميلاتها في الشغل .. يلا بينا بقي</p><p>ريم :: بصراحة انا خايفة اروح معاك الشقة</p><p>شريف :: ليه ؟ مانا فهمتك دي شقة بدي فيها الدروس ومتخفيش طلوعك وطلوعي عادي .. تلميذه مع المدرس بتاعها.. يلا بقي قبل ما الوقت يجري ومامتك تروح البيت</p><p>ريم :: ماشي .. يلا بينا</p><p>.....</p><p>وليد :: مين اللي كان بيكلمك</p><p>يسرا :: ده .. ابني كان بيشوفني فين</p><p>وليد :: اه .. طب احنا علي اتفقنا بعد ما هنخلص هفسحك يعني اليوم كلة بتاعي</p><p>يسرا :: ههههههههه ماشي</p><p>بعد ما وليد ويسرا اتغدو وهما ماشيين علشان يكربو العربية</p><p>يسرا :: بقولك ايه انا حابه اتمشي شوية</p><p>وليد :: يعني اسيب العربية ونتمشي علي رجلينا</p><p>يسرا :: اه شوية كدة نتمشي وبعدين نبقي نرجع للعربية</p><p>وليد :: ماشي زي ما تحبي</p><p>وليد فوجئ بيسرا وهي ماشية جنبه حطت ايدها في ايده انجشة</p><p>وليد مكنش مصدق نفسة وكان حاسس انه طاير من الفرحة .. معقول اللي حصل ده</p><p>..............</p><p>ريم :: ياسيدي ياسيدي .. الشقة فيها سرير ومرتبة وتليفزيون .. ايه كنت بتجيب ماما هنا ولا ايه</p><p>شريف :: تصدقي بقي ان مامتك عمرها ماجت هنا</p><p>ريم :: ياسلام .. اومال بتقابلها فين . ده غير شقتنا طبعا</p><p>شريف مامتك عمرها ماقبلت تخليني اقابلها بره</p><p>ريم :: السرير حلو اوي .. قولي بقي السرير.. نمت مع مين عالسرير ده</p><p>شريف بيقلع هدومة ابتسم وهو بيقلع البنطلون وبعد ماقلعة قرب علي ريم</p><p>مفيش غيرك دخل الأوضة دي</p><p>ريم :: ههههههههه</p><p>شريف :: ايه مش مصدقة .. وايده بتمشي علي صدرها</p><p>ريم حطت ايدها حوالين رقبة مستر شريف وبصوت كله محن .. هعمل نفسي مصدقة</p><p>شريف اخد ريم و نام بيها عالسرير وايده بتفعص في بزازها وبتتسحب لتحت لغاية ما وصلت لبين فخادها</p><p>ريم بأيدها نزلت وش شريف عليها وبتتأوه زي الشرموطة وشفايفها اخدت شفايفة</p><p>بقلم / عادل المتميز</p><p>اي اي اااااه ااااااه .. احححح اححححح</p><p>شريف فك زرار الچيبة ونزلت بصوبعة السوستة ودخلت تحت الجيبة وصوابعة رتحت لكسها من فوق الأندر</p><p>وبقت ربم بتتلوي وترفع وسطها وكسها له اللي ايده بتلعب في كسها</p><p>اه اه .. اوووي اوووووي .. ايييي ايييي</p><p>شريف :: تعرفي ياريم</p><p>ريم :: ايي ايييي .. ايه يا قلب ريم . ااه ااااااه</p><p>شريف :: برغم انك صغيرة وتعتبري بنت مفعوصة الا انك ست . ست بكامل انثوتها</p><p>ريم بصوت ممحون وهي بتتلوي وصوابع شريف داخلة بالاندر في كسها :: يعني عجباك ياروحي.</p><p>شريف قام ومسك جيبة ريم ونزلها</p><p>ريم رفعت رجليها الاتنين له وشريف قلعها الأندر</p><p>ريم قامت وقلعت البلوزه والبرا</p><p>وشريف طلع فوقها ونام عليها وراح بشفايفة علي بزازها</p><p>ريم :: اي اي مالك ياراجل انت .. براحة</p><p>شريف :: معقول البزاز دي كلها</p><p>ريم :: بزازي فيها نار يا مستر.. ارضعهم اووووي</p><p>شريف :: دانا هكلهم مش هرضعهم بس</p><p>شريف عمال يمص ويرضع في بزاز ريم</p><p>اللي ايدها نزلت من تحت ومسكت زبه</p><p>وبقت عمالة تدعك فيه من فوق البنطلون.. وبعدين راحت قايمة وشريف قام من فوقها وراحت علي زبه ونزلت السوستة ودخلت ايدها وخرجت بزبه</p><p>ريم :: اووووف علي زبك يا مستر.. وبشفايفها قربت منه وبقت عمالة تبوس في راسه</p><p>وايد مستر شريف بتتمشي علي شعرها</p><p>ريم فكت الحزام وفكت زرار البنطلون</p><p>وطلعت بايدها تفك زراير القميص</p><p>شريف قلع وريم راحت منيمة شريف علي ضهره ونامت جنبة ودخلت بشفايفها علي حلمات صدره</p><p>امممم امممممم.. حلوين اوووووي</p><p>شريف :: ريم .. مش هتقوليلي مين اللي فتحك بقي</p><p>ريم ابتسمت ورجعت تمص في حلمات صدره وصوابعها بتلعب في شعر صدره</p><p>وقالت بصوت خافت وكله دلع بنت مايصة</p><p>مانا قولتلك يامستر . انت بتنسي ولا ايه.. انا اللي فتحت نفسي</p><p>شريف:: مش مصدقك علي فكرة</p><p>ريم نزلت بايدها ومسكت زب شريف</p><p>خلاص اعتبر ده اللي فتحني . وناكني واخد شرفي وداست علي شفايفها بغنج وعيونها كلها نيك ومحن وراحت قايمة ونزلت علي زبه</p><p>انا عايزه امص زبك بقي .. بأيدها رجعت شعرها اللي كان نازل علي وشها</p><p>وراحت واخده زبه بين شفايفها</p><p>اممممم امممم .. زبك حلو اووي يامستر</p><p>شريف :: يخرب بيت هيجانك .. انتي غلبتي مامتك في مص الزب</p><p>ريم :: ماما بتعرف تمص زبك زي كدة .. اممم اممممم.. حلو اوي .. ويالهوي علي بيضانك .. هموت واكلهم</p><p>ريم نزلت بلسانها لتحت البيضان وبطرف لسانها بتحركهم شمال ويمين وعماله تلحس ولا اكبرها شرموطة</p><p>وشريف هايج من طريقة ريم الممحونة</p><p>وبعد ما ريم اكلت زبه وبيضانة لحس ومص ورضاعة راح قايم ونيمها علي بطنها ورافع رجليها وحط زبه علي فتحة كسها</p><p>ريم بدلع ومياصة وصوت هامس</p><p>انت هتعمل ايه يا مستر .. هتنكني .. هتنيك تلميذتك</p><p>بقلم / عادل المتميز</p><p>شريف :: تلميذتي ايه بقي .. انتي فرسة</p><p>نتاية عايزه تتناك ليل ونهار</p><p>وراح مدخل زبه بالكامل في كسها</p><p>ريم :: اييييب. براحة يامستر .. زبك بيوجع اوي</p><p>شريف :: ماهو براحة اهو</p><p>ريم :: ااااه ااااااه.. اوي .. اوي يا مستر... اووووف .. كمان .. ايووة .. اوووي اوووي .. اححححح اححححح</p><p>شريف شغال ينيك في ريم اللي رفعت له رجليها وبتتموحن له علشان يفضل زبه واقف ومالي كسها</p><p>شريف :: ايه يا رورا .. عاجبك زبي</p><p>ريم :: اووي .. عاجبني اووي .. نكني .. نكني .. ااااه .. ااااه.. كسي .. اوووف كسي مش قادرة</p><p>شريف :: ماله كسك</p><p>ريم :: تاعبني اوي .. كسي تاعبني يامستر .. نكني كمان.. اووي ياحبيبي .. دخله كله جوايا . مش عايزة زبك يطلع من كسي</p><p>شريف عمال ينيك ريم براحة . بيدخله زبه للمخاصي في كسها ويطلعة براحة ويرجعة يدخله تاني براحة</p><p>شوية شويه وبعدين بدا الرتم يتسارع</p><p>والنيك يبقي اقوي نسبيا وريم بصوابعها بتفرك في حلمات بزازها وبعدين شدت شريف من رقبتة علشان يمص حلماتها وهو بينكها</p><p>شريف دخل زبه للاخر لدرجة ان ريم حست انه زبه وصل للرحم عندها ونزل بشفايفة يرضع حلمات بزازها</p><p>ريم :: عض .. عض يامستر.. عض حلماتي .. اووووي .. ايوووه اوووووف</p><p>يالهوي يالهوي .. ايه المتعة دي ...</p><p>ريم بتفعص في بزازها وشريف بيعض ويمص فيهم وبعدين رجع ينيك من تاني في كسها</p><p>تليفون ريم رن ومستر شريف فوق منها</p><p>ريم مدت ايدها وهي بتتناك واخدت الشنطة بتاعتها وطلعت الموبايل</p><p>ريم شاورت بصباعها علي بوقها علشان مستر شريف يبطل نيك</p><p>ريم :: الو .. ايوة يا ميدو</p><p>ميدو :: انتي فين . المفروض تكوني رجعتي من ساعة</p><p>ريم :: اه انا بخد حصة عند صفاء صاحبتي</p><p>ميدو :: هتتاخري يعني</p><p>ريم :: قدامي ساعة علي ما اخلص</p><p>ميدو :: ماشي عموما انا لو نزلت هتلاقي مفتاح الشقة في مكانة تحت الدوسة</p><p>ريم :: ماشي</p><p>ريم بدل ما تقفل نسيت الفون مفتوح وحطتة جنبها وميدو سمعها</p><p>يلا يا مستر كمل نيك .. نكني اوووووي</p><p>عايزة زبك يفشخني</p><p>مستر شريف بدا يرزع زبه في كس ريم</p><p>اللي بتتأوه وبتتشرمط تحت منه</p><p>وميدو زبه كان بيجيب لبن وهو سامع اختة بتتناك</p><p>ريم :: بقولك ايه .. قوم نكني في طيزي</p><p>شريف :: نعم ؟ انيكك في طيزك</p><p>ريم قامت وفلقست له وايدها فتحت له طيزها</p><p>يلا .. عايزه زبك يفشخني</p><p>شريف قام ونزل علي ركبه وشد ريم ناحيتة .. وحط زبه علي خرم طيزها</p><p>ريم :: بل خرمي الأول .. انت كدة هتعورني</p><p>شريف تف علي خرم طيزها وتف علي ايده ودعك راس زبه</p><p>وريم فاتحة له طيزها وكل شوية تلتفت ناحيتة وتبص عليه وهي مستنيه تحس براس زبه علي خرمها</p><p>شريف لذق فيها وبأيده حط زبه علي خرم طيزها الصغير</p><p>وكانت المفاجئة ل شريف ان خرمها مكنش ضيق زي ماكانت متوقع</p><p>اه زبه دخل بصعوبة بس مش بصعوبة اوي .. من تاني محاولة كانت طيزها فتحت له وبلعت راس زبه</p><p>زبه انزلق بالكامل في طيزها</p><p>ريم :: اححححححححح.. احححححح</p><p>اوووووف اووووف .. نكني .. نكني ياشريف .. نكني في طيزي ... ايي ايي اوووو اووووو. اووووي ..</p><p>شريف ماسك ريم من جناب طيزها وزبه بالكامل جواها . وبيطلعة براحة ويدخله براحة.. لكن ريم مكنش عاجبها وبقت بتصرخ فيه ينكها اوووي</p><p>شريف مره في التانية في التالتة مستحملش لبونة وهيجان ريم وراح جسمة كله متشنج وايده قفشت في لحمة وصوابعة غرزت فيها لدرجة انها احمرت من صوابعة وجاب لبنة في طيزها</p><p>ريم :: ايه ده جبتهم ؟</p><p>شريف :: اااااااااه .. ايه الهيجان ده</p><p>ريم :: بصوت زعلان طفولي .. ملحقتش استمتع بزبك وهو في طيزي</p><p>شريف بعد ماجاب لبنة في طيز ريم</p><p>قام مسح زبه وبعدين قعد علي طرف السرير ولع سيجارة</p><p>شريف :: قوليلي بقي بصراحة .. انتي اتناكتي في طيزك كام مرة</p><p>ريم ضحكت وقامت تلبس هدومها</p><p>ايه طيزي قالتلك انها اتناكت قبل كدة</p><p>شريف :: اكيد .. الطيز دي اتناكت لما شبعت</p><p>ريم :: هههههههههه وانت هيفرق معاك في ايه .. المهم انك اتبسطت</p><p>وطت علشان تاخد موبايلها اكتشفت ان تليفونها مفتوح مع ميدو .. استغربت لكن مبينتش قدام مستر شريف</p><p>قفلتة وحطتة في شنطتها</p><p>شريف :: يعني انتي اتناكتي فعلا</p><p>ريم لبست هدومها .. ايه مش هتوصلني ؟</p><p>شريف :: هوصلك طبعا .. شريف قام لبس هدومة ونزل مع ريم</p><p>بقلم / عادل المتميز</p><p>.....</p><p>يسرا :: وليد ممكن اسألك سؤال شخصي</p><p>وليد :: انتي تسالي زي ما انتي عايزة</p><p>يسرا :: انا عارفة انك كنت بتحب مراتك</p><p>ده بناء علي كلامك انت . بس انت ليه مفكرتش تتجوز بعدها .. يعني انت لسة صغير وجربت الجواز وكدة</p><p>وليد :: جربتة يعني ايه</p><p>يسرا :: يعني جربتة ...</p><p>وليد :: اه تقصدي .. يسرا قاطعتة قبل ما يكمل</p><p>يسرا :: متكملش ارجوك .. جاوب من غير ماتفسر</p><p>وليد :: يسرا ممكن يعني بعد اذنك نتكلم بصراحة</p><p>يسرا :: طبعا بصراحة</p><p>وليد :: بصراحة انا ضد فكرة الجواز علشان الحتة دي .. يعني الجواز عشرة</p><p>ولازم يكون فيه حب ومشاعر بينا</p><p>يسرا :: يعني انت مفيش واحدة اعجبت بيها بعد مراتك وفكرت انك ترتبط بيها</p><p>وليد :: هو فيه فرق مابين الاعجاب والحب ومع ذلك اكيد فيه</p><p>يسرا اضايقت لكن تمالكت نفسها علشان وليد ميخدش باله</p><p>يعني كان فيه . طب اعجاب ولا حب</p><p>وليد :: بصراحة الاول انا فكرتة اعجاب لكن طول ما هي قدامي بكون حاسس اني مش شايف غيرها ولما تبقي مش قصادي بحس اني مش بفكر غير فيها</p><p>نفسي تفضل علي طول قصادي</p><p>يسرا :: ده لا هو اعجاب ولا هو حب</p><p>وليد :: اومال ايه</p><p>بقلم / عادل المتميز</p><p>يسرا :: ده عشق .. طب لما فيه ودي مشاعرك ناحيتها ليه مفكرتش ترتبط بيها</p><p>وليد سكت شوية ووقف وبص عليها وقالها علشان مينفعش للاسف</p><p>يسرا :: ليه مينفعش ؟ هي مش بتحبك ؟ وحتي لو مش بتحبك فاكيد مشاعرك دي وصلت ليها ..</p><p>ميدو :: مش عارف اقولك ايه بصراحة</p><p>لكن هو مينفعش لانها متجوزة</p><p>يسرا حست بالخجل وفي نفس الوقت قلبها كان بيرقص من جواها لانها تاكدت ان وليد يقصدها .. لكن لحظات وعملت نفسها مش واخدة بالها</p><p>يسرا :: متجوزه ؟ .. طب وبعدين</p><p>وليد :: ولا قبلين .. هتصدقيني لو قولتلك انا كل اللي محتاجة بس انها تكون قصاد عيني .. مش طالب من **** اكتر من كدة .. حتي لو معرفتش بحبي</p><p>لانة كدة كدة هي مش من نصيبي</p><p>يسرا :: انا تعبت .. ماتيجي نرجع ونركب العربية</p><p>وليد :: مش عايزة تعرفي مين الست دي</p><p>يسرا :: بخجل وبصت في الأرض .. لا</p><p>وليد وقف ومسك يسرا من كتافها وبص في عنيها.. علي فكرة انتي الست دي</p><p>يسرا :: وليد .. انا همشي</p><p>وليد :: طب استني .. يسرا . استني هوصلك</p><p>بقلم / عادل المتميز</p><p>يسرا ندهت علي تاكسي وركبتة ووليد وقف في نص الشارع ندمان علي اعترافة ل يسرا اللي كان صريح جدا ومحرج ليها</p><p>لكن يسرا كانت مبسوطة اوي بكلام وليد وطول الطريق وهي ماشية بتفكر في كلام وليد ليها</p><p>.........</p><p>ريم علي ماروحت البيت كان ميدو متصل عليها فوق الخمس مرات وفي كل مرة ريم تكنسل عليه واول ما دخلت البيت كان ميدو مستنيها</p><p>وعامل فيها دكر وراجل</p><p>ميدو :: كنتي فين بقي؟</p><p>ريم :: في الدرس</p><p>ميدو :: اه .. درس ايه ده بقي</p><p>ريم :: مالك ؟ مش علي بعضك ليه</p><p>وكمان طول ما انا جاية في الطريق عمال ترن ترن</p><p>ميدو :: بلجلجة ماليش بس اصلك اتأخرتي اوي</p><p>ريم :: مانا قولتلك قدامي ساعة .. ايه ماما جت؟</p><p>ميدو :: لا وكلمتها قالت هتتأخر</p><p>ريم :: طيب .. مشيت ودخلت اوضتها تغير هدومها وهي بتقلع وواقفة بالكلوت والسنتيان ميدو فتح باب الأوضة ودخل عليها</p><p>ريم :: ميدو .. في ايه</p><p>ميدو :: علي فكرة وانا بكلمك قصدي بعد ما كلمتك انتي نسيتي تقفلي التليفون</p><p>ريم :: اه اخدت بالي بعد ما خلصت .. ايه .....؟</p><p>ميدو :: يعني انتي عارفة اني عارف انك.....</p><p>ريم :: بأبتسامة كلها تحدي وقوة غريبة اني ايه ؟</p><p>ميدو :: ريم ده كان مستر شريف صح</p><p>ريم وطت جابت الترنج بتاعها من اسفل الدولاب :: ايوة هو</p><p>ميدو :: من امتي وهو</p><p>ريم :: ايه انت مضايق ؟</p><p>ميدو :: ريم خدي بالك انتي اختي والطبيعي اني اضايق</p><p>ريم ضحكت وخبطت علي صدر اخوها</p><p>طبيعي ايه ياميدو .. وبعدين ما مستر شريف بينام مع ماما وانت نفسك هتموت وتنام معاها ولا نسيت الرسايل اللي بتبعتها ليها وبتصور ليها زبك</p><p>ميدو ملقاش كلام يقولو</p><p>ريم لبست الترنج وخرجت من اوضتها وراحت المطبخ تعمل الأكل وميدو وراها</p><p>ريم :: هتفضل تروح ورايا كدة كل حتة اروحها</p><p>ميدو :: من امتي ياريم ؟</p><p>ريم :: تاني مرة دي ياسيدي .. ارتحت</p><p>ميدو :: هو عرف انك مفتوحة</p><p>ريم :: طبعا عرف .. هو نام معايا نوم كامل</p><p>ميدو :: نعم ؟ وقولتي له ايه ؟</p><p>ريم :: اه فهمت .. انت خايف اكون قولت له .. لا متقلقش انا قولت له اني انا اللي عملت في نفسي كدة</p><p>ميدو :: مش ده قصدي .. بس هو صدقك</p><p>ريم :: يصدق او ميصدقش .. هو مش هيفرق معاه .. هو لقي واحدة عايزه</p><p>وبينام معاها هيفرق معاه في ايه</p><p>ميدو :: طب وراح ساكت</p><p>ريم اخدت الاكل وخرجت بيه عالصالة وميدو وراها</p><p>بقلم / عادل المتميز</p><p>ميدو لسة هيتكلم لقي باب الشقة بيتفتح ومامتة دخلت وقفلت الباب</p><p>ميدو سكت ودخل الاوضة بتاعتة وهو في قمة هيجانة</p><p>يسرا :: ايه ياحبيبي انتي لسة بتاكلي ؟</p><p>ريم :: اه اصلي جيت من المدرسة تعبانة فردت جسمي شوية وبعدين عملت الأكل .. اومال انتي اتأخرتي ليه</p><p>يسرا :: مفيش كنت مع زمايلي في الشغل اتغدينا بره .</p><p>بقلم / عادل المتميز</p><p>.........</p><p>ميدو قاعد في الأوضة بتاعتة هايج وهو بيتخيل اختة بتتناك من مستر شريف وصوت اهاتها ولبونتها مخليه علي اخرو ... طلع زبه وبقي عمال يدعك فيه وهو بيتخيل ريم نايمة علي بطنها وفوقها مستر شريف بينكها</p><p>لكن خياله فصل علي رنة تليفونه</p><p>ميدو :: الو ايوة يا شهد</p><p>شهد :: ستك شهد يابن المتناكة</p><p>ميدو :: ستي وست اللي خلفوني كمان</p><p>تصدقي كنت لسة بفكر اكلمك</p><p>شهد :: كسمك يا متناك .. ايه طيزك بتاكلك وعايزني انيكك</p><p>ميدو :: بقولك ايه هو مفيش غير طيزي اللي عجباكي .. زبي مش وحشك</p><p>شهد :: اه يا كسمك طيزك احلي حاجة فيك اصلا</p><p>ميدو :: وزبي لا يعني</p><p>شهد :: زبك صغير يامتناك هههههههه .. بقولك ياخول انت انا عايزة اشوفك بكره</p><p>ميدو :: ياريت .. ايه نتقابل في شقتي</p><p>دانا هفشخك بكره</p><p>شهد :: وحيات امك المتناكة بكره لهفشخك انا .. وهخلي طيزك زي طيز المرة المتناكة .. اسكت ياخول جالي زب امبارح عمو كان مسافر وجابة هفشخ امك بيه</p><p>ميدو :: احا .. زب صناعي .. وعمك جابه ليه</p><p>شهد :: انا كنت طلبتة منه وكمان جابلي</p><p>بدله مستريس جلد سودا هلبسهالك بكره .. تعرف يامتناك ياخول . هموت وتبقي تحت رجلي بكره</p><p>ميدو :: وانا تحت امر جزمتك ياقلبي.. بس بجد انتي شايفة زبي صغير</p><p>شهد :: اه يامتناك زبك صغير .. بس انا اصلا اللي عاجبني فيك طيزك</p><p>ميدو :: افهم من كدة مش هنيكك بكره</p><p>شهد :: كسمك ياميدو .. بقولك ايه يامتناك بكره هتلبس اندر المتناكة امك ماشي</p><p>ميدو :: انا عايز البس اندر اختي</p><p>شهد :: حلو يا متناك وكمان تلبس برا ياخول وياسلام لو قميص نوم كمان</p><p>اوووووف دانت هتبقي الشرموطة واللبوة بتاعتي</p><p>ميدو :: كلامك هيجني من دلوقت</p><p>شهد :: عايزك لبوة ومتناكة بكره يا خول ماشي؟</p><p>ميدو :: خول ومتناك ولبوة تحت جزمتك ياستي</p><p>.........</p><p>يسرا :: الو ايوة يا وليد</p><p>وليد :: ممكن نتكلم شوية وتسمعيني</p><p>ده لو ينفع يعني</p><p>يسرا :: ماشي معاك</p><p>وليد :: ايه قاعدة لوحدك ؟ ينفع يعني اخد راحتي بالكلام</p><p>يسرا :: اه انا في اوضتي كنت داخلة اريح شوية</p><p>وليد :: طب اسيبك تنامي واكلمك لما تصحي</p><p>يسرا :: لا لا انا مكنتش هنام انا فاردة جسمي بس</p><p>وليد :: طب انا بجد اسف علي كلامي بتاع النهاردة</p><p>يسرا :: بص يا وليد انا عارفة ان مشاعرك دي غصب عنك بس انا كمان ست متجوزه وعندي اولاد كبار ومينفعش</p><p>وليد :: انا عارف ومقدر ده بس بجد غصب عني اول حاجة مشاعري نفسها غصب عني وغصب عني ضعفت وقولت ليكي . انا مش عارف لما بكون معاكي ايه اللي بيجرالي . ولما بتغيبي او بتروحي مبقدرش مفكرش فيكي</p><p>انتي واخده كل وقتي وكل مساحة تفكيري</p><p>يسرا :: طب وبعدين يا وليد انا ست متجوزة وانت عارف ده كويس</p><p>وليد :: انا مش عايز منك اكتر من انك متزعليش مني وبجد مشاعري دي غصب عني .. حاولت كتير امنعها لكني مقدرتش</p><p>يسرا :: انا مش عارفة اقولك ايه لاني متاكد انك صادق في مشاعرك وكمان محاولتش تضايقني بالعكس</p><p>وليد :: يعني بجد مش زعلانة مني</p><p>يسرا :: لو كنت زعلانة مكنتش رديت عليك من اصلة</p><p>وليد :: بجد .. انا كنت خايف اوي تكوني زعلتي وبعد ما مشيتي فضلت طول الوقت احاسب نفسي</p><p>يسرا :: هههههههه لا وانا اسفة اني مشيت ومكملتش وعدي ليك ونبقي مع بعض طول اليوم</p><p>وليد :: ياستي فداكي اليوم وكل يوم . وتتعوض</p><p>يسرا :: طب هتغديني ايه بكره</p><p>وليد :: احلفي ؟ بجد .. انتي بتتكلمي بجد ..</p><p>يسرا:: ايه ياعم مالك .. طب خلاص مش هنتغدا طالما مش مصدق</p><p>بقلم / عادل المتميز</p><p>وليد :: انتي بتقولي ايه .. لا طبعا دانا هستني بكره يجي بفارغ الصبر</p><p>وهما بيتكلمو جت مكالمة ليسرا علي تليفونها بصت شافت مستر شريف اللي بيتصل</p><p>بقلم / عادل المتميز</p><p>يسرا :: طب انا هقفل دلوقت جوزي بيتصل بيا من بره</p><p>وليد :: ماشي سلام ياقلبي .. اسف اقصد سلام</p><p>يسرا :: ههههههههههه سلام يا وليد</p><p>يسرا :: ايوة ياشريف</p><p>شريف :: ايه كنتي بتكلمي مين</p><p>يسرا :: ده جوزي كان بيكلمني</p><p>شريف :: اه طب انتي لسة مروحتيش؟</p><p>يسرا :: لا روحت من ساعتين</p><p>شريف :: ساعتين ؟ وما اتصلتيش بيا ليه مش متفق معاكي تتصلي بيا وانتي ماشية</p><p>يسرا :: معلش ياقلبي نسيت واللهي اتلهيت معاهم وكمان مشينا مع بعض فنسيت</p><p>شريف :: طب ايه عايز اشوفك وحشاني</p><p>يسرا :: معلش ياقلبي الدورة جتلي النهاردة ومش هينفع نتقابل بعد بكرة</p><p>شريف :: الدورة ؟ مش كانت عندك لسة قريب</p><p>يسرا بلخبطة :: اه اه اصلها مش منتظمة معرفش ليه . هي بتنزل بدري اوقات يعني عندي شوية مشاكل في الشغل مخليني متوترة ويمكن ده سبب نزولها بدري</p><p>.........</p><p>حنين :: حبيبي انا نازلة اشتري حاجات لماما</p><p>ميدو :: هتتأخري بره</p><p>حنين :: لا بس انت وحشني كنت عايزة اشوفك</p><p>ميدو :: انتي كمان وحشاني بس مش هينفع انزل</p><p>حنين :: ليه ؟ عايزة اشوفك يكش خمس دقايق . حضنك وحشني اوي</p><p>ميدو :: حبيبتي اصل ضهري وجعني .. طب اقولك استني متنزليش غير لما اديكي رنه</p><p>حنين :: خلاص ياحبيبي لو ضهرك وجعك متنزلش</p><p>ميدو :: لا هلبس وانزل</p><p>ميدو قام ولبس هدومة ونزل قابل شقتة اللي تحت ورن علي حنين اللي نزلت قابلتة</p><p>ميدو فضل يبوس ويقفش في حنين وكان بيتخيل نفسة المستر شريف وهي اخته ريم ومطولش معاها وملحقش اصلا يدخل زبه في كس حنين وكان جايب لبنة</p><p>ميدو :: ايه ده اول مرة تحصل معايا</p><p>حنين :: ولا يهمك ياقلبي المهم اني كنت في حضني</p><p>ميدو :: اه . اه . يمكن علشان تعبان بس</p><p>حنين :: هو بصراحة احسن انك جبتهم بسرعة علشان ماما متستعوقنيش .. انا همشي ياقلبي اجيب طلبات ماما ولما ارجع هكلمك</p><p>ميدو :: ماشي .. استني بس ابص بره</p><p>وبعدين اخرجي</p><p>.........</p><p>تاني يوم بعد ما الكل نزل</p><p>حنين وريم علي مدرستهم ويسرا علي شغلها وميدو نزل مع ابن خالته خرج بعد ما دخل المدرسة ورجع علي البيت وهو راجع اتصل بشهد اللي قالت له انها نزلت من البيت وفي طريقها علي بيتة</p><p>ميدو روح البيت وطلع من دولاب اختة</p><p>اندر وبرا من بتوعها وقميص نوم</p><p>لبسهم زي ما شهد طلبت منة وفضل مستنيها لغاية ما اتصلت بيه وقالت انها تحت البيت</p><p>ميدو قالها اطلعي مستنيكي في الشقة</p><p>وفعلا شهد طلعت وقبل ما ترن الجرس كان ميدو فاتح ليها</p><p>شهد :: ايه بالبوه يا متناكة ده .. لفي كده يامتناكة</p><p>ميدو قفل الباب علي طول</p><p>هتفضحينا .. ايه اللي بتقوليه عالباب ده</p><p>شهد :: اعمل ايه يابن المتناكة .. القميص عليك يجنن ومنظر كسم طيزك يهوس</p><p>ميدو :: طب ندخل جوه وتقولي كل اللي انتي عيزاه</p><p>شهد :: ماشي .. انا هدخل اوضتك وانت يابن اللبوه عايزك تعملي كوباية شاي علي ما اغير هدومي</p><p>ميدو :: حاضر من عنيا</p><p>شهد.دخلت حطت موبايلها عالتسريحة وظبطتة وشغلته في وضع تسجيل الفيديو .. وغيرت هدومها وطلعت من شنطتها عدت الشغل ..</p><p>ميدو لما رجع شافها لابسة له الزب الصناعي فوق البدلة الجلد</p><p>منظرها زي منظر ستات افلام البرنو</p><p>بلدة جلد سوده مكونة من قطعتين</p><p>قطعة من فوق حملات وفوق السرة وتحت منها سنتيان اسود ومن تحت شورت ماسك في طيزها وفخادها</p><p>ولابسة جزمة بوت برقبة طويلة علي شراب شبكة اسود لغاية فخادها</p><p>قاعده علي طرف السرير وحاطة رجل علي كل وكانت مستنياه</p><p>شهد :: ادخلي يالبوة .. يالهوي عليكي يامتناكة تجنني</p><p>ميدو دخل وحط الصنيه علي التسريحة</p><p>شهد :: ابعديها يامتناكة بعيد عن التليفون علشان بيصورك</p><p>ميدو بعد الصنيه علي التليفون وشهد طلبت منة يجي عندها</p><p>شهد :: لفي يالبوه .. اووووف عليكي طيز بنت متناكة .. وراحت ضرباه بأيده علي طيزه</p><p>بقولك ايه .. انزلي يامتناكة علي ايدك ورجلك والحسي جزمتي</p><p>ميدو نزل علي ايده ورجليه تحت رجلين شهد اللي رفعت له رجليها وادتلة نعل جزمتها علشان يلحسه</p><p>ميدو زليل مكسور بيلحس بلسانة جزمتها</p><p>شهد :: عارف يابن المتناكة انا طلبت اجي ازلك وانيكك وافشخك ليه</p><p>ميدو :: ليه ؟</p><p>شهد :: علشان انا قولتلك ونبهت عليك متكلمش غيري وقولتلك انت بتاعي</p><p>لكن انت ياخول يامتناك في طيزك مسمعتش كلامي</p><p>ميدو :: مسمعتش كلامك في ايه ؟</p><p>شهد :: انت مش بعت صورة واحدة متعرف عليها عالفيس لجاسر.. صح يا متناك ولا مش صح</p><p>ميدو جه يقوم علشان يتكلم</p><p>شهد :: اياك تقف .. خليك تحت رجلي ياكلب يابن الوسخة .. حصل ولا محصلش</p><p>ميدو :: حصل .. بس جاسر قالك ليه وازاي</p><p>شهد :: وانت فاكر ان جاسر ممكن ميقوليش او يخبي عليا هو بيعمل ايه</p><p>شهد قامت وراحت ماسكة ميدو من شعر راسه وشدتة .. دانا هطلع ميتين امك علشان لما اقولك حاجة بعد كدة تبقي تسمع كلامي ومتكسروش</p><p>قومي يا متناكة . عايزكي تقفي جنب السرير وتديني طيزك</p><p>ميدو قام وسند بأيده علي طرف السرير وشهد وقفت وراه ورفعت القميص من ورا وشافت منظر طيزو اللي منفوخة مشدوده في الاندر بتاع اختة</p><p>شهد :: الاندر مخلي طيزك متناكة اكتر ماهي متناكة.. اندر اختك ده</p><p>ميدو :: ايوه</p><p>شهد :: واضح انكم عيلة كلها طيزه حلوة واختك الظاهر كدة عليها طيز مش اقل من طيزك يامتناك</p><p>ميدو :: كلامك ده مخليني مولع</p><p>شهد :: اه انت شكلك بتحب التعريص</p><p>ونفسك في طيز اختك يامتناك .. علشان كدة طلبت تلبس لبسها</p><p>ميدو :: اي حاجة انتي هتقوليها مش هقول لا عليها</p><p>شهد راحت بأيدها وبكل عزمها لطشة ميدو علي طيزو</p><p>اومال مسمعتش كلامي ليه يا اخو الشرموطة لما قولتلك متكلمش غيري</p><p>وراحت منزله الأندر بتاعة بأيدها</p><p>ومنظر طيزو من ورا وبيضانة خلي شهد تهيج عليه وراحت ماسكة بيضانة</p><p>وقفلت ايديها عليهم بقوة خلت ميدو</p><p>يتوجع ويترجاها تسيب بيضانة</p><p>لا لا ياشهد .. بيوجعوني اوي .. يا يا .. يووووه يا شهد بقي</p><p>شهد :: انت بتزعق لمين ياابن الوسخة</p><p>وراحت دايسة بايدها علي بيضانة اوي</p><p>ميدو بيتوجع وبيصرخ</p><p>لا لا .. شهد.بيوجعو يا شهد .. ياشهد مش كدة</p><p>شهد :: مين الست دي وعرفتها ازاي عالفيس وليه بعتتلك صورها</p><p>ميدو :: طب سيبي طيب وانا هقول</p><p>شهد داست اوي كمان وقالتلة</p><p>مش هسيب ياخول .. قول .. مين دي</p><p>وليه بعتتلك صورتها عريانة كدة</p><p>ميدو :: مش قادر هموت بجد .. بيضاني هتتفقع في ايدك .. اي اي شهد شهد خفي ايدك شوية</p><p>شهد سابت ايدها شوية .. ها هتقول ولا ادوس كمان .. اقولك فين تليفونك . وريني المحادثة اللي بينكم</p><p>ميدو :: محادثة ايه ؟ لا مش هينفع</p><p>شهد رجعت داست تاني علي بيضانة</p><p>انا ميتقاليش لا .. لما اقولك وريني المحادثة توريني</p><p>ميدو :: ياشهد ياشهد مش قادر بجد .. اووووف بقي . طب طب و**** مفيش اصلا محادثة .. شهد شهد .. ياشهدددد مش قادر</p><p>شهد :: هتوريني المحادثة ولا اطلع تلاتة ميتين امك</p><p>ميدو :: شهد دي مااااامتي ..</p><p>شهد سابت ايدها شوية من بيضان ميدو :: نعم ؟؟ مامتك ؟</p><p>ميدو :: ايوة دي مامتي .. بس اوعي جاسر يعرف</p><p>بقلم / عادل المتميز</p><p>شهد :: لا افهم بقي ؟ .. مامتك ازاي .. وايه اللي جاب صورتها وهي عريانة عندك وانت بعتها لجاسر ليه علي انها واحدة عرفتها من الفيس؟</p><p>ميدو :: هحكيلك بس توعديني متقوليش لجاسر حاجة</p><p>شهد :: احكي ياابن اللبوة ..</p><p>ميدو :: بصي هو انا بالصدفة تليفون ماما كان مفتوح ازاي معرفش برغم انها عاملة له باس وماما كانت بتاخد دوش وبمسك تليفونها عادي ومكنتش متوقع هيفتح معايا</p><p>بلعب فيه لقيتة فتح</p><p>فضولي خلاني ادخل ادور فيه لقيت</p><p>صور ليها وهي عريانة اخدتهم قبل ما تخرج من تليفونها لتليفوني</p><p>شهد :: ماشي هعمل نفسي مصدقة مع اني مش عارفة ازاي تليفونها يفتح كدة</p><p>بس انت ليه بعت الصور لجاسر علي انها واحدة متعرف عليها</p><p>ميدو :: معرفش بس كلامة عليها هيجني</p><p>شهد :: اااه انت معرص يا روحي.. اهلا بيك في ملعبي . دانت مش هتبقي كلبي ومتناكي وبس .. دانت هتبقي المعرص المتناك كمان</p><p>ميدو :: نفسي اكون معرصك اووووي</p><p>شهد :: مانت يامتناك هتبقي لا انت اصلا المعرص بتاعي وهتحكيلي كل حاجة تحصل بعد كدة .. بس قولي بصراحة كدة</p><p>بتبص علي مامتك وهي بتستحمي .. او وهي نايمة</p><p>ميدو :: بصراحة . اه وكتير بسرق اندراتها وبضرب عليها عشرة وانا بتخيل نفسي بنكها</p><p>شهد :: اه يابن المتناكة .. عايز تنيك امك يا خول</p><p>ميدو :: بصراحة نفسي</p><p>شهد :: انت هيجتني يا متناك يابن المتناكة</p><p>شهد راحت قايمة واقفة علي ركبها وقفت ورا ميدو وسكتة من طيزو</p><p>عايز تنيك امك يامعرص .. دانا هفشخك نيك علي شرف الشرموطة مامتك.. وبعدين مامتك شكلها متناكة اصلا علشان تتصور عريانة .. اوووف تعالا يا خول بطيزك علشان عايزه انيكك</p><p>صباعك دخل علي خرم طيز ميدو وبدأت تحركة براحة وبتهيجة</p><p>وميدو هايج من كلام شهد علي مامتة ومن صباعها اللي بيتحرك وبيداعب خرم طيزو.. زبه بقي منتصب علي اخره</p><p>شهد:: زبك وقف اهو يا معرص .. زبك وقف علي سيرة الشرمطة مامتك</p><p>ميدو :: نفسي انيكها اووي وادخل زبي جوه كسها</p><p>شهد :: لا انا اللي هنكها وانت يامعرص تتفرج بس .. تتفرج عليا وانا بنيك مامتك بزبي الصناعي .. علشان انت خول ومتناك زبك ده مش هينيك ستات بعد كدة عارف ليه</p><p>ميدو :: ليه</p><p>شهد :: علشان انت بتاعي .. والمتناك والخول اللي هيفضل طول عمره كلب وخدام ليا انا .. فاهم ياكسمك</p><p>ميدو :: فاهم</p><p>شهد :: شاطر .. يلا بقي يا لبوة .. افتحي طيزك ليا علشان عايزه احط الصناعي فيها</p><p>ميدو مسك طيزو لشهد وفتحها وشهد راحت تافة علي خرم طيزو وحطت الصناعي وراحت مسكاه من وسطه وبدأت تدوس بجسمها وتنزل عالصناعي اللي بدا في الدخول في طيز ميدو</p><p>اااااي اااااي .. براحة .. براحة</p><p>شهد :: مالك يالبوه .. بتتاوهي ليه يا متناكة .. هو انا لسة عملت حاجة . انا هفشخلك طيزك يامتناكة</p><p>وراحت مدخلة الصناعي كله في طيز ميدو .</p><p>وريني كده يا معرص .. وريني زبك المتناك كده</p><p>ريم مسكت زب ميدو ولقته مشدود علي الأخر وبينفض</p><p>هايج انت يامتناك .. هايج علشان الزب في طيزك وبنيكك مش كدة</p><p>ميدو :: اووووي .. هايج ومتناك وخول</p><p>اووووف</p><p>شهد بقت عمالة تطلع الزب وتدخله في طيز ميدو وبتهيجة</p><p>قولي بقي يا متناك انت نفسك تنيك امك ولا هي اللي تنيكك.</p><p>ميدو :: نفسي انا اللي انيكها .. واشبع كسها لبن</p><p>شهد :: شتور يا متناك .. طيزك دي بتاعتي انا وبس . ومامتك المتناكة اللبوه كبيرها تتناك وتتناك من الرجالة</p><p>ميدو :: اوووووف .. اوووووف كلامك مهيجني اوووووي</p><p>شهد :: علشان انت معرص يا ميدو .. انت نفسك مامتك تتناك زي ما انا بنيكك كدة</p><p>ميدو :: نفسي اووووي .. نفسي انيكها .. واشوفها بتتناك قدامي وبتتلوي زي الشراميط</p><p>شهد :: قومي يالبوه نامي عالسرير وارفعي رجلك</p><p>ميدو قام ونام علي طرف السرير وشهد راحت ماسكة رجليه بأيد والأيد التانية ماسكة الصناعي وبتحطة في خرم طيزه</p><p>شهد حطت الصناعي في طيزه وايدها مسكت زبه وبدات تنيكة وهي بتدعك في زبه</p><p>شهد :: عارف يا كسمك لو جبتهم دلوقت هفشخك</p><p>ميدو :: نكيني اووووي .. اووووف .. حلو اوووي كدة .. اي اي .. اي .. مش قادر من المتعة</p><p>شهد :: انت ممحون ومتناك . قولي بقي</p><p>انت ليه لبست اندر وسنتيان وقميص اختك .. نفسك تنكها هي كمان</p><p>ميدو :: ياريت ..</p><p>شهد :: احا .. دانت طلعت معرص كبير</p><p>ميدو :: اااه ااااه . براحة . براحة .. تعرفي انا نفسي الحس وانيك كس اختي..</p><p>شهد شغالة تنيك في ميدو وتدعك في زبه وبتشتمة</p><p>يامعرص يابن المتناكة . عايز تنيك مامتك واختك .. وباعت صور مامتك لجاسر يا متناك علشان يجيب لبنة عليهم</p><p></p><p>ميدو مستحملش وجاب لبنة في ايد شهد</p><p>خخخخخخخخ يابن اللبوة .. ايه ده .. جبتهم .. وحيات امك اللبوه لهطلع كسمك نيك ومش هشيل زبي من طيزك غير لما يقف تاني</p><p>فضلت شهد تنيك في ميدو وتهيجة وتشتمة بامه واختة وتنعته بالمعرص الديوث لغاية ما زبه انتصب تاني</p><p>.........</p><p>باب مكتب يسرا خبط</p><p>يسرا :: ادخل</p><p>وليد :: صباح الجمال علي عيون احلي واجمل يسرا في الكون كلة</p><p>يسرا :: هههههههههههه ايه ده كله</p><p>وليد :: ادخل ؟</p><p>يسرا :: اه ادخل</p><p>وليد :: صباح العسل . ايه علي وعدنا</p><p>انتي معايا طول اليوم</p><p>يسرا :: اه معاك اليوم كلة.. قولي بقي هتغديني فين وايه</p><p>وليد :: انتي بس شاوري وانا عليا التنفيذ</p><p>يسرا :: اممممم .. مش عارفة اختار انت مكان علي زوقك</p><p>وليد :: بس كدة .. احلي مكان</p><p>يسرا :: الا قولي صحيح انت كنت قولتلي عندك شركة وفيلا</p><p>وليد :: اه عندي وانا حابب اكون بالوضع اللي انتي شيفاه</p><p>يسرا :: طب انا بصراحة هموت واشوف الفيلا دي .. ينفع نروحها النهاردة</p><p>وليد :: بجد ؟ ينفع طبعا</p><p>يسرا :: خلاص يبقي نتغدا في الفيلا بتاعتك</p><p>وليد :: ماشي .. لحظة بس كدة</p><p>ميدو طلع تليفونة من جيبة</p><p>ايوة يا ام فتحي . بقولك انتي روقتي الفيلا الاسبوع ده .. طب تمام .. بقولك ايه ما تروحي الفيلا دلوقت و تعملي غدا حلو كدة من ايدك ولما تخلصي</p><p>تسيبه عالسفره متغطي وترني عليا .. عازم جماعة صحابي ..</p><p>اه يا ام فتحي وياريت تظبطي الدنيا</p><p>كله بحسابه متقلقيش</p><p>يلا سلام</p><p>وليد :: ام فتحي دي بقي بصي هتاكلي من ايدها احلي اكل ولا اجدعها مطعم</p><p>يسرا :: ههههههههه ماشي وهيبقي حلو بس علشان هنكون مع بعض</p><p></p><p>وبكدة يكون الجزء الرابع خلص</p><p>اتمني انة يكون عجبكم وعوض التأخير الكتير اللي فات</p><p></p><p>السلسلة الثانية</p><p>انثي ضائعة في بحر المتعة</p><p>بقلم عادل المتميز</p><p>.......</p><p>الجزء الخامس</p><p>..........</p><p>يسرا :: اعملو حسابكم انا النهاردة هكون طول اليوم بره</p><p>ريم:: ليه كدة ؟</p><p>يسرا :: عندي تفتيش بعد يومين عالشغل وفيه شغل كتير متعملش فهبقي النهاردة اليوم كلة في الشغل</p><p>ميدو :: ماشي يا ماما ولا يهمك</p><p>يسرا :: انا قومت من بدري جهزت ليكم الغدا واحتمال اجي علي بالليل</p><p>ريم :: كل ده ؟</p><p>يسرا :: اعمل ايه غصب عني</p><p>ميدو :: **** يعينك يا ماما</p><p>جرس الباب ضرب</p><p>يسرا :: تلاقي حنين .. قومي افتحيلها</p><p>ريم قامت فتحت الباب لحنين</p><p>حنين :: صباح الخير ياخالتو</p><p>يسرا :: صباح النور يا حنين . اقعدي افطري معانا</p><p>حنين :: سبقتكم</p><p>ريم :: طب يلا بينا احنا</p><p>ميدو :: وانا كمان هقوم . يلا سلام</p><p>ريم وحنين وميدو مشيو ويسرا اتصلت بوليد بعد ما ولادها مشيو</p><p>يسرا :: الو صباح الخير يا وليد .. ايه كنت نايم لسة؟</p><p>وليد :: كويس انك رنيتي عليا .. كان رايح عليا نومة</p><p>يسرا :: معقول لغاية دلوقت؟</p><p>وليد :: اعمل ايه طول الليل منمتش واللهي ويدوب عيني غفلت من ساعتين</p><p>يسرا :: ليه كدة ؟ فيك حاجة ولا ايه</p><p>وليد :: لا خالص انا بس سهران افكر هنقضي اليوم مع بعض ازاي</p><p>يسرا :: ههههههه اه يعني انا السبب حقك عليا</p><p>وليد :: لا متقوليش كدة</p><p>يسرا :: طب بقولك ايه انا مليش مذاج خالص اروح الشغل . ايه رائيك انت كمان تاخد النهاردة اجازة وتريح ساعتين وبعدين ارن عليك اصحيك ونتقابل</p><p>وليد :: تفتكري هعرف انام تاني .؟</p><p>يسرا :: ههههههه مش عارفة بصراحة</p><p>وليد :: انا هقوم البس .. ايه رئيك اعدي عليكي بعربيتي واخدك</p><p>يسرا :: ماشي .. هستناك</p><p>..............</p><p>ميدو تعمد ينزل قبل ما ابن خالتة يرن عليه علشان يمشو مع بعض علشان كان عايز يتكلم مع حنين واختة</p><p>ميدو :: بقولك ايه يا ريم .. اسبقيني انتي علشان عايز اتكلم مع حنين</p><p>ريم بصت له وبصت لحنين وضحكت</p><p>ماشي همشي انا قدامكم</p><p>حنين ابتسمت وميدو بص لحنين وهو مبتسم.. علي فكرة انتي وحشاني</p><p>حنين بصت في الأرض</p><p>ميدو :: بعد المدرسة وتطلعي شقتكم تتغدي هتقولي لمامتك رايحة درس و هنتقابل ماشي</p><p>حنين :: ماشي يا حبيبي</p><p>ميدو :: اموت انا في اللي بتتكسف دي</p><p>حنين :: هههههههه بس بقي .. اتكسف ايه بعد اللي بيحصل بينا</p><p>ميدو :: ايه اللي بيحصل .. مش انتي مراتي واللي بيحصل ده عادي .. ولا ايه</p><p>حنين :: هههههههه اه يا حبيبي عادي طبعا</p><p>............</p><p>وليد :: انا تحت البيت</p><p>يسرا :: ماشي خمس دقايق وهتلاقيني عندك</p><p>شوية ويسرا نزلت</p><p>صباح الخير</p><p>وليد :: ياصباح الجمال كله.. اتفضلي</p><p>يسرا ركبت العربية ووليد مشي بيها علي الفيلا بتاعتة وهما ماشين في الطريق</p><p>وليد :: عارفة انا طول الليل وانا هموت وانام علشان الوقت يجري بسرعة وتيجي اللحظة دي</p><p>يسرا :: ههههههه ليه بقي ؟ ..</p><p>وليد :: معقولة لسة بتسألي</p><p>يسرا :: حاولت تتوه الكلام .. قولي بقي اتصلت واخدت اجازة</p><p>وليد :: اه طبعا قولتلهم تعبان شوية ومش هقدر انزل</p><p>يسرا :: وانا كمان قولت ان بنتي تعبانة ومش هقدر اسيبها</p><p></p><p>بعد مشوار ساعة بالعربية ميدو وصل الفيلا بتاعتة</p><p>يسرا كانت مبهورة بالفيلا اللي كانت اشبه للقصر .. وقالت في بالها معقول فيه حد يكون عنده فيلا زي دي ويعيش في شقة</p><p>وليد مسك ايد يسرا اللي مبينتش اي اعتراض ودخل بيها من باب الفيلا بعد ما ركن عربيتة بره</p><p>وبدأ يوريها جنينة الفيلا وبعدين فتح الفيلا وكانت ام فتحي جوه الفيلا بتعمل ليهم الأكل</p><p>ام فتحي خرجت من المطبخ علي صوت قفل باب الفيلا</p><p>وليد :: اعرفك ياستي باعظم طباخة باكل من ايدها احلي اكل</p><p>ام فتحي :: هههههههه **** يخليك يا استاذ وليد و**** انت اللي بس بتجبر بخاطري</p><p>وليد :: دلوقت يسرا تاكل من ايدك وتحكم بنفسها</p><p>يسرا :: ههههههههه اهلا ست ام فتحتي اتشرفت بمعرفتك واكيد اكلك حلو زي ما بيقول وليد</p><p>ام فتحي :: ش**** يخليكي ياست هانم</p><p>وانا اللي حصلي الشرف اكيد</p><p>وليد :: ها .. ايه رئيك افرجك عالفيلا علي ما ام فتحي تخلص الأكل</p><p>ام فتحي :: هي ساعة زمن والاكل يخلص</p><p>وليد :: ولا اقولك خدي راحتك انتي واتفرجي علي الفيلا وانا هطلع اسقي الزرع واستناكي في الجنينة نشرب حاجة سوا علي ما ام فتحي تخلص</p><p>يسرا :: ماشي</p><p>يسرا اخدت جولة في الفيلا وبدات تفتح كل الأوض تتفرج عليها وعجبها</p><p>اوي تنظيم الفيلا وذوق العفش</p><p>وجت عند اوضة النوم دخلتها وحست انها دخلت اوضة نوم من بتوع الافلام الرومانسيه.. سرير ضخم مترتب ودولاب واخد طول الأوضة . وستاير مفيش احلي من كدة</p><p>يسرا اتوهمت من جمال الأوضة وقعدت علي المرتبة وايدها بتملس عليها وسرحت بخيالها شوية وبعدين قامت وراحت خارجة من الأوضة</p><p>نزلت وراحت المطبخ طلبت من ام فتحي تعملها فنجان قهوة</p><p>ام فتحي :: حاضر ياست هتقعدي مع الاستاذ وليد في الجنينة اجبهالك</p><p>يسرا :: اه يا حبيبتي</p><p>بقلم عادل المتميز</p><p>يسرا خرجت وكان وليد واقف بيسقي الشجر</p><p>وليد :: ايه رئيك بقي في الفيلا</p><p>يسرا قعدت علي الكرسي وهي مبتسمة</p><p>تجنن يا وليد .. معقول فيه حد عاقل في الدنيا يسيب الجنة دي ويعيش في شقة</p><p>وليد :: ههههههههههههه اهي الجنة دي انا مش حابب اعيش فيها لوحدي.. وكمان انا اصلي بحب البساطة</p><p>يسرا :: هههههههه ماشي يا سيدي .. سيب بقي اللي في ايدك وتعالا اقعد معايا</p><p>وليد :: ان كان كدة نسيب كل حاجة اوي حاجة علشانك</p><p>وليد راح قفل الماية وقعد ما يسرا</p><p>وام فتحي جابت القهوة ليهم ومشيت</p><p>وليد :: قوليلي بقي ايه اكتر حاجة عجبتك في الفيلا</p><p>يسرا :: بصراحة كلها ..</p><p>وليد :: تصدقي حببتيني في الفيلا</p><p>يسرا :: ههههههههههه يا راجل يا بكاش</p><p>وليد :: قرب من يسرا ومسك ايدها لا مش بكش واللهي دي الحقيقة</p><p>يسرا اتكسفت واتلجلجت في الكلام وهي بتبص وراها وشالت ايدها من ايد وليد .. ام فتحي جوه ميصحش كدة</p><p>وليد :: انا اسف</p><p>بسرا :: يووه بقي مش قصدي ازعلك .. بس علشان ميصحش تشوف كدة</p><p>وليد :: عندك حق وانا مش زعلان</p><p>فضل وليد ويسرا يتكلمو في كل حاجة</p><p>لدرجة ان يسرا نسيت نفسها وبدات تتكلم عن حياتها وعن غياب جوزها وده مأثر عليها وانا بتخاف من كلام وعيون الناس وده اللي كان مخليها ديما عاملة حاجز بينهم</p><p>وفي عز كلامهم واندماجهم دخلت عليهم ام فتحي وهي لابسة هدوم الخروج</p><p>انا خلصت يا استاذ وليد والأكل جاهز عالسفرة .. تؤمرني باي حاجة تانية</p><p>وليد :: تسلم ايدك يا ام فتحي .. وراح قام واخد ام فتحي علي جنب وادها فلوس ومشيت</p><p>وليد :: مش يلا بينا بقي ناكل لقمة .. احسن اكل ام فتحي ميتكلش غير سخن</p><p>يسرا ووليد دخلو واكلو وكان اكل جميل بكل ما تحملة الكلمة من معني</p><p>ويسرا قامت علشان تلم الاطباق بعد ما خلصو اكل</p><p>ميدو :: ياخبر ابيض انتي بتعملي ايه .. ميصحش</p><p>يسرا :: بص بقي انت تسبني براحتي</p><p>وليد :: ههههههه خلاص خلاص بتزوقي ليه</p><p>يسرا :: ايوة ده .. رجالة متجيش غير بالشخط</p><p>يسرا بدات تلم الأطباق وهي بتضحك ووليد بيساعد وعيونة عليها والأبتسامة مش مفارقة وشه</p><p>يسرا دخلت المطبخ ووليد وراها بباقي الأطباق</p><p>يسرا :: ها قولي بقي تشرب ايه</p><p>وليد :: كمان</p><p>يسرا :: يلا بقي خليها علينا</p><p>وليد :: طب انتي هتشربي ايه وانا هشرب زيك</p><p>يسرا :: الأكلة الجامدة دي عايزة وراها كوباية شاي علشان تحبس</p><p>وليد :: خلص وانا زيك هشرب شاب</p><p>يسرا :: هههههههه قلود اوي</p><p>وليد :: هههههههه</p><p>يسرا :: فين بقي ام الشاي والسكر في المطبخ بتاعكم ده</p><p>وليد :: لحظة كدة... لا مش هنا.. يمكن هنا</p><p>يسرا :: ايه ده انت مش عارف مطبخك بتشيلو الحاجة فيه فين</p><p>وليد :: ههههههه وانا هعرف منين .. اهوو .. ادي ياستي الشاي . وادي السكر</p><p>يسرا :: بقولك مفيش هنا راديو اصلي بحب اشغلة وانا في المطبخ</p><p>وليد :: اه اهو ..</p><p>يسرا :: شغلة ويلا بقي اتفضل انت من غير مطرود وانا هعمل الشاي واجيلك</p><p>وليد حاضر .. خرج وليد لكنة فضل واقف في الطرقة عيونة علي يسرا</p><p>اللي بدات تدندن مع اغنية شغالة عالرديو وهي بتعمل الشاي وتهز في جسمها وهي بتدندن</p><p>عيون وليد رشقت في طيزها اللي زي الملبن وكانت بتتهز وبيخبطو في بعض</p><p>وكان باين اوي انها مش لابسة غير اندر تحت الجيبة</p><p>اول ما يسرا بدات تصب الشاي وليد بسرعة خرج وراح استناها في صالة الفيلا</p><p>يسرا :: الشاي وصل</p><p>وليد :: تسلم ايدك..</p><p>يسرا :: **** يسلمك يا وليد</p><p>وليد ويسرا كملو كلامهم اللي كانو بيتكلمو وكل واحد كان في دماغة مستني ايه اللي هيحصل بعدين</p><p>الشيطان مكنش مفوت فرصة وبدأ يشتغل علي دماغ الأتنين</p><p>يسرا :: مش عارفة ليه نفسي اشوف صور مراتك</p><p>بقلم عادل المتميز</p><p>وليد :: مراتي ؟ **** يرحمها بس ليه؟</p><p>يسرا :: يعني اشوفها كانت جميلة مع اني متأكدة انها كانت حلوة</p><p>وليد :: ممكن اطلع اجبلك صورها انا شايلهم في درج التسريحة</p><p>يسرا :: خلاص هشرب الشاي واطلع انا اشوفهم .. ده بعد اذنك طبعا</p><p>وليد :: انتي بتقولي ايه .. انتي تعملي اللي عايزه</p><p>يسرا شربت الشاي وطلعت اوضة النوم</p><p>فتحت درج التسريحة وطلعت البوم كبير مليان بالصور</p><p>اخدتة وراحت بيه عالسرير وهي كلها شغف انها تشوف مرات وليد المتوفية</p><p>وهي بتقلب في الصور باب الأوضة اتفتح ووليد دخل عليها</p><p>وقعد قصادها علي طرف السرير</p><p>يسرا مراتك كانت حلوة اوي ومن حقك تفضل تحبها لغاية دلوقت</p><p>وليد قرب ل يسرا ومسك ايدها</p><p>بس علي فكرة انا دلوقت بحبك انتي</p><p>يسرا اتكسفت ووشها احمر و وليد نزل بشفايفة علي ايد يسرا باسها</p><p>يسرا شعرت بالأرتباك والخجل و وليد شال البوم الصور من قدامهم وقرب اكتر عليها</p><p>يسرا في اللحظة دي كانت مستنيه ومتقبلة اللي وليد هعملة .. لانها هي من البداية طابت تروح الفيلا علشان اللحظة دي</p><p>وليد حط ايده تحت دقن يسرا ورفع وشها لفوق وصباعة بدأ يمشي ويتحرك علي شفايفها</p><p>وليد :: انا كمان عمري ما حبيت حد بالشكل اللي بحبة ليكي وراح مقرب منها</p><p>يسرا تمالكت اعصابها وقامت وهي بتفكره انها ست متزوجة لكن وليد كان عارف انها بتمانع مع انها عايزه وبنفس الرغبة بتاعتة</p><p>قام وراها ومسك ايدها قبل ما تلف بجسمها وتروح ناحية الباب وبقي وشه</p><p>قصاد وشها وبايده مسكها من خدودها</p><p>وشفايفة مسكت في شفايفها</p><p>وهنا انهارات يسرا بكل ادعائاتها بالرفض وسلمت جسمها وشفايفها ل وليد اللي بيبوس شفايفها بوسه طويلة</p><p>وايده بدأت تتحرك وراحت ورا ضهرها</p><p>وضمها له .. واصبح التصاق جسده بجسدها التصاق كامل</p><p>يسرا اعصابها باظت لدرجة انها حست انها مش قادرة تقف علي رجليها</p><p>وبقت بترجع لورا علشان تسند ضهرها علي الدولاب وايدها راحة حوالين رقبتة</p><p>وليد هاج لما لقي يسرا بتلف ايدها حوالين رقبتة وسلمت له جسدها</p><p>وايده نزلت من علي ضهرها وهي بتحسس لغاية ما وصل لطيزها</p><p>وذنقها بينه وبين الدولاب وزبه كان في اللحظة دي داخل بين فخادها</p><p>وليد بيروح بزبه اوي عليها وبيحكه في كسها وايده ماسكة في لحم طيزها</p><p>ويسرا بدأت في الأنصهار بين احضنانة</p><p>واهاتها بدأت تعلن عن ثورة هيجانها</p><p>وليد ايده سابت طيزها وراحت لتحت البلوزه .. وطلعت لغاية بزازها</p><p>مسكهم بأيده ويسرا ايدها من تحت راحت لزبه</p><p>لم يعد هناك وقت لتضيع المزيد فهي راغبة في الأستمتاع بكل لحظة تجمعهم</p><p>ايدها مسكت زبه وعصرتة في ايدها من شده الشهوة والهيجان ووليد ايده بتعصر وتقفش في بزازها الملبن</p><p>لحظات وكان وليد واخدها ورايح بيها عالسرير.. رمي البوم صور مراتة علي الأرض ونيم يسرا علي ضهرها .. وطلع نام فوق منها .. وايده بتفك زراير البلوزه وايده راحت تحت السنتيان وطلع بزازها</p><p>عجبته حلمات بزازها بأنتصابهم ولونهم الوردي .. وراح علي بزازها وبشفايفه يمص ويرضع</p><p>اهات يسرا تعالت وهي بتحضنة ورجليها اتفتحت له وكأنها بتقوله اغرز زبك في كسي ارجوك. دخله جوه كسي وطفي ناري</p><p>مص ورضاعة في حلمات بزازها وزبه من تحت خابط في كسها</p><p>ايد يسرا بتحسس علي ضهره وفضلت تنزل لغاية ما دخلت تحت البنطلون ووصلت لطيزه</p><p>وليد قام وقلع قميصة وقلع البنطلون</p><p>ونزل بين وراك يسرا</p><p>رفع الجيبة بتاعتها ودخل بدماغة لغاية كسها ... شال الكلوت من الجنب وبان له احلي واجمل كس في الدنيا</p><p>الكس اللي يما حلم بيه واتمناه .. مكنش مصدق عنيه .. بينة وبين كس حبيبتة مفيش كام سنتي .. قرب منه وبقي عمال يبوسه</p><p>ويسرا نايمة علي ضهرها بتعض في شفايفها ... وايدها ماسكة في ملاية المرتبة .. وبتتأوه مع كل لمسة من لمسات شفايف وليد لكسها</p><p>وليد بعد وصلات من غزل الشفايف لكس يسرا قام وقلعها الجيبة والأندر</p><p>ونزل تاني بين فخادها</p><p>بلسانة وبدأ يلحس احلي كس واطعم عسل ممكن حد يدوقة</p><p>ويسر بدأت تتلوي هي كمان وترفع وسطها وتنزله وهي في قمة هيجانها</p><p>وراحت قايمة بعد ما وليد اكل كسها بلسانة .. ول اول مرة تتجرأ هي وطلعت فوق وليد بعد ما نيمتة علي ضهره وحطت كسها علي زبه من غير ما تخليه يدخل ونزلت بشايفها علي حلمات بزازه .. بطرف لسانها تتحرك حوالين الحلمات .. شويه ترضع في الحلمة دي وشوية في الحلمة دي</p><p>وكسها رايح جاي دعك في كسها</p><p>هاجت اوووووي وراحت موطيه علي صدر وليد وهي رافعة وسطها وطيزها لفوق .. اشارة لو ليد ل ادخال زبه جواها</p><p>وليد مسك زبه وحط الراس علي فتحة كسها . وهي راحت نازله واحدة واحده</p><p>لغاية ما بقي زب وليد في كسها</p><p>قعدت وهي لابسة زبه بالكامل في كسها</p><p>وراحت بأيدها لمت شعرها جوه التوكة</p><p>وبعدين سندت بأيده علي صدره وبقت بتروح وتيجي علي زبه .. وسنانها بتعض في شفايفها</p><p>اااااااه ااااااه اووووف .. اوووووف</p><p>وليد ماسك يسرا من وسطها وهي رايحة جاية علي زبه شوية وليد راح</p><p>عاكس الوضع وبقت هي تحت منه وهو فوق منها . وزبه راشق في كسها</p><p>نزل يبوس في شفايفها وتحت رقبتها</p><p>وزبه من تحت بيدخل ويخرج وهي</p><p>بتصرخ من المتعة</p><p>اااااااي ااااااااي .. اوووووو اوووووو</p><p>كمااااان .. احححححح اححححححح</p><p>وليد رفع رجل يسرا ومسكهم بأيده</p><p>وبقي عمال ينيك فيها نيك رومانسي</p><p>نيك بمذاج عالي . لدرجة ان يسرا من المتعة قالت احلي كلام غزل في زبه</p><p>وعقدت لسانها اتفكت</p><p>نكني يا وليد ... نكني اوووووويى.. اووووووف .. اوووووف .. كنت فين من زمان .. احححح اححححح.. يالهوووي .. اوووووي .. اووووي يا وليد اووووووي</p><p>كلام يسرا لوليد وهي فاشخة رجليها له</p><p>خلاه هايج اكتر وبقي بيدخل زبه بقوه</p><p>وللأخر ويرجع يطلعة وبعدين يدخلة</p><p>يسرا اهاتها بتذيد .. ومتعتها باحساسها بزب وليد في كسها كان واصل بيها ل اعلي متعة</p><p>ااااااااه ااااااااه.. اووووي. كمان . كمان اووووووف .. اووووووف. واصل لمعدتي يخرب بيته.. ايه ده</p><p>ايدها كانت ماسكة في ملاية السرير</p><p>وبتعض فيها .. متعة مفيش بعدها متعة</p><p>وهيجان لا يمكن يتوصف .. وزب صلب</p><p>داخل خارج ينيك في كسها . ويشبع رغباتها المولعة</p><p>وليد طلع زبه وخلي يسرا تنام علي جنبها . ونام وراها .. ورفع رجل وايده من تحت بدخل زبه في كسها</p><p>اول ما دخله يسرا مسكت بزه من بزازه وبقت عمالة ترضع فيها وايد وليد ماسكة وسطها وبقي عمال يسحب زبه نص سحبه من كسها ويرجع يدخله تاني</p><p>بقلم عادل المتميز</p><p>اي ده ... ايه المتعة ديى.. مش قادرة يا وليد .. حلوووو .. حلووووو.. نكني .. نكني ... اوووووووف .. اوووووووف</p><p>وليد فضل ينيك فيها ويرزع زبه في كسها لغايه ماحس نفسة هيجبهم وطلع زبه وجابهم علي طيزها</p><p>............</p><p>جاسر في الفسحة بتاعة المدرسة</p><p>ايه ياعم ميدو ياخربها مش ناوي تعرفني علي الولية بتاعة الفيس دي.</p><p>ميدو :: هههههههه اعرفك علي مين .. دي حتة ملاكي ياعم</p><p>جاسر :: ماشية معاك ياعم . طب ايه</p><p>مفيش معاك صور ليها؟</p><p>ميدو :: معايا طبعا بس هتتفرج هنا</p><p>جاسر :: وايه المشكلة .. ابعتلي انت بس اللي عندك وملكش دعوة</p><p>ميدو :: خلاص ياعم لما اروح هبعتلك</p><p>جاسر :: لسة لما هتروح.. يلا ماشي مش مهم .. بس انت مقولتليش الست دي ايه ظروفها</p><p>ميدو :: كرباج يلا .. مكنة بجد .. وجوزها مطلقها تقريبا وعايزني انكها باي شكل</p><p>جاسر :: يابن المحظوظة .. طب ما تدوس مستني ايه</p><p>ميدو :: ههههههههه مش من هنا ياعم</p><p>دي مش مصرية اصلا</p><p>جاسر :: اومال منين</p><p>ميدو :: كانت قالت ليا مرة ونسيت</p><p>جاسر جاله تليفون</p><p>جاسر :: هرد علي التليفون واجيلك</p><p>...........</p><p>وليد :: الحمام جاهز</p><p>يسرا :: ايه ده؟ انا هاخد حمام هنا؟</p><p>وليد :: طبعا..... وراح ماسك ايد يسرا وقومها من عالسرير يلا بقي بلاش كسل</p><p>يسرا :: ههههههه حاضر حاضر قايمة اهو</p><p>وليد اخدها من ايدها وراح بيها عالحمام يسرا كانت لبست هدومها بعد ما وليد ناكها وكان نزل شرب سيجارة تحت وطلع كانت يسرا لبست هدومها</p><p>لما دخلت الحمام وليد خرج علشان يجبلها فوطة وعلي ما قلعت وبدات تدعك جسمها بالشامبو تحت الدوش</p><p>وهي قاعده في البانيو كان وليد رجع</p><p>وهو قالع مالط وفتح باب الحمام</p><p>يسرا اول ما شافتة حطت ايدها علي بوقها</p><p>ايه ده .. انت ايه اللي عملته ده</p><p>وليد دخل الحمام وقفل الباب وراه</p><p>ايه هاخد شاور معاكي .. ودخل معاها البانيو</p><p>وقرب منها ويسرا دخلت في هسترية ضحك .. مكنتش متوقعة وليد يعمل كدة</p><p>لكنة قرب منها وايده من تحت راحت لكسها</p><p>يسرا صوتها بدأ يروح من لمس ايد وليد لكسها . انت بتعمل ايه يا وليد .. انت مشبعتش</p><p>وليد :: اشبع ايه .. انا مصدقت اصلا</p><p>وصوابع ايده بتلعب في كسها .</p><p>يسرا رجعت راسها لورا وسندتها عالبانيو وهي فاتحة رجليها وصوابع وليد بتداعب كسها بهدوء وبطئ وقرب اوي منها وراح لحلمات بزازها وبشفايفه اخدهم .. يمص فيهم</p><p>ويسرا بدأت في التأوه</p><p>ااااااه.. اااااااااه... ااااااااه</p><p>زب وليد اتنفض وانتصب وراح قايم علي ركبه وفتح رجليها وبايده قفل الدش بعد ما البانيو كان اتملي الأخر</p><p>ورجع مسك زبه وبقي عمال يمشيه علي كس يسرا</p><p>وليد :: بحبك اووووووي علي فكرة</p><p>يسرا :: اااااااه .. اااااااه. مش قادرة يا وليد .. يلا دخله بقي</p><p>وليد ظبط زبه علي فتحتة كس يسرا وراح مدخله كله بشويش في كسها</p><p>يسرا راحت مسكاه من رقبتة وشدت راسه عليها واخدت شفايفة بين شفايفها وبقت عمالة تبوس وتمص في شفايفة .. وزب وليد من تحت بيدخل بكل بطئ وبخرج براحة</p><p>يسرا :: انا كمان بحبك يا وليد ... بحبك اووووووي ... اوووووف .. اووووووف</p><p>كمان ... كمان يا وليد ... اوي ياروحي</p><p>وليد كان مبسوط جدا بكلام يسرا لانها بتبادلة نفس المشاعر وبقي بيعزف بزبه في كسها .. خروج ودخول واهات يسرا</p><p>مولعاه نيك</p><p>يسرا :: متجبهمش بره المرة دي .. انا عايزهم جوايا</p><p>وليد :: مش هينفع ؟</p><p>بقلم عادل المتميز</p><p>يسرا :: لا هينفع . انا مركبه شريط. اااااه .. اااااه.. كمان .. كمان يا وليد كمان ياروحي .. اوووووف</p><p>وليد شال زبه وقام من البانيو ومسك ايد يسرا قومها وخلي وشها ناحية الحيطة ولذق فيها من ورا</p><p>زبه علي طيزها . وراح حضنها وبقي عمال يبوس تحت رقبتها وضهرها وبيحك زبه في طيزها ويسرا مغمضة عيونها وبتتأوه</p><p>وليد نزل بوسطه لتحت وحط بأيده زبه علي كسها من ورا وراح مدخله</p><p>يسرا شهقت من المتعة وهي بتعض في شفايفها وايدها سانده عاليحطة</p><p>يالهوووي .. اوووووف .. كله فيا .. اححححح اححححححح.</p><p>وليد</p><p>وليد :: نعم ياقلب وليد</p><p>يسرا :: نكني اووووووي بالوضع ده .. جميل</p><p>وليد مسك يسرا من اخر وسطها وبقي عمال ينيك في يسرا بقوة وسرعة</p><p>وصوت رنين رطمات لحمة في لحمها كان عالي جدا .. وانطلقت يسرا بالصراخ والرجاء انه ينيك اوووي واكتر واكتر</p><p>فضل وليد ينيك فيها من ورا في كسها</p><p>وبعدين خلاها تلف وتسند ضهرها عالحيطة ونزل بوسطه لتحت وشبط من تاني زبه في كسها</p><p>نيك عالواقف ... يسرا بقت مزنوقة بين وليد وبين الحيطة وزبه بكامل انتصابه وصلابتة في كسها وعمال يرزع وينيك فيها وهي حضناه بكل قوتها</p><p>لغاية ما حست بشلال لبن بينزل في كسها</p><p>حضنت وليد اووووووي وهي بتقوله احلي كلمات الحب ووليد كان في قمة المتعة وهو بينزل لبنة في كس اكتر واحدة حبها وياما ايام كان بيحلم بيها وهو صاحي انه يلمسها بس</p><p>..............</p><p>بعد المدرسة ما خلصت حنين وريم كانو مروحين البيت</p><p>ريم :: قوليلي بقي الواد ميدو كان عايز منك ايه الصبح</p><p>حنين :: اتكسفت وبصت في الأرض وبعدين قالت .. مفيش بس كان بيقولي كلام حلو</p><p>ريم :: هههههههه كلام حلو بردو .. يابت انا عارفة اخويا كويس .. عموما ماشي ياستي **** يسهلكم .. بس علي فكرة ماما النهاردة طول اليوم في الشغل ممكن تتقابلو في شقتنا مش لازم الشقة المكركبة اللي تحت</p><p>حنين :: بابت بطلي سفالة</p><p>ريم :: ههههههه ده انا .. ماشي</p><p>.......</p><p>تليفون ميدو رن وهو مروح البيت وكان ماشي مع هيثم ابن خالتة وصاحبة جاسر.. بص في التليفون لقي شهد اللي بتتصل بيه</p><p>ميدو :: معلش يارجالة تليفون هرد عليه وراح سابقهم بكام خطوة</p><p>جاسر :: احا ياض انت من امتي بتتكلم مزز بعيد عننا</p><p>ميدو :: كسمك ياض ..ههههههههه</p><p>الو ايوة يا حبيبتي</p><p>شهد :: ايه يا كسمك مفيش اتصال ولا رسالة عالفيس لستك شهد</p><p>ميدو :: كنت هكلمك لما اروح</p><p>شهد :: كنت هتكلمني يا متناك ولا بتقول كدة وخلاص</p><p>ميدو :: واللهي كنت هكلمك</p><p>شهد :: طب بقولك ايه ياخول يامتناك يابن الشرموطة انا عايزة منك حاجة علشاني هتعملها</p><p>ميدو :: قلب المتناك والخول . انتي تؤمري</p><p>شهد :: يعني هتعمل اللي هطلبه منك؟</p><p>ميدو :: هعمله وبالجزمة ياستي</p><p>شهد :: طب انا عايزك تبعتلي صور مامتك ولا جاسر احسن مني</p><p>ميدو :: امممممم.. ماشي بس ليه</p><p>شهد :: عايزهم وخلاص.. انت تقول حاضر وبس مفهوم</p><p>ميدو :: حاضر .. بس بجد ليه</p><p>شهد :: علشان لما انيكك يابن المتناكة هديثك علي امك الشرموطة.. وكمان الوسخة عجبني جسمها</p><p>ميدو ::: لو كدة هبعتلك كمان فيديوهات ليها</p><p>شهد :: اوووووف .. انت معاك كمان فيديوهات ل امك ؟</p><p>ميدو :: اه عندي وكمان وهي بتلعب في كسها</p><p>شهد :: يابن المتناكة .. امك كانت بتلعب في كسها لمين ياخول</p><p>ميدو :: بصي اروح بس وهحكيلك علشان انا دلوقت ماشي مع جاسر وابن خالتي</p><p>شهد :: اول ما تروح تبعتلي كلة وتكلمني .. دانا هفشخك وهفشخ امك اللبوة بزبي يامتناكين</p><p></p><p>وبكدة نكون وصلنا لنهاية الجزء الخامس من قصة</p><p>انثي ضائعة في بحر المتعة</p><p></p><p>السلسلة الثانية</p><p>انثي ضائعة في بحر المتعة</p><p>بقلم عادل المتميز</p><p>............</p><p>الجزء السادس</p><p>...............</p><p>ميدو اول ماروح البيت فتح الكمبيوتر وحمل شوية صور من اللي عاملهم لمامتة وراح باعتهم ل شهد عالفيس زي ما طلبت</p><p>شهد شافت الصور راحت متصلة بيه</p><p>شهد :: ميدو كسمك ياقلبي</p><p>ميدو :: ليه بس ؟؟</p><p>شهد :: اول حاجة يابن الوسخة هتبعت الصور مش ملعوب فيها وتاني حاجة يا متناك فين الفيديوهات</p><p>ميدو :: مش ملعوب فيها ازاي .. مينفعش طبعا دي شقتنا باينة ووش ماما ظاهر في الصور والصور دي لو حد شافها هنتفضح</p><p>شهد :: مين يا متناك اللي هيشوفهم ؟ ثم انت اصلا فيديوهاتك وصورك وانت بتتناك مني عندي يعني لو عايزة افضحك اكيد هفضحك</p><p>ميدو :: انا مش قصدي عليكي ياشهد افهميني</p><p>شهد :: ميدو مش هفهم حاجة .. اعمل اللي قولتلك عليه</p><p>ميدو :: يعني هيفرق في ايه معاكي</p><p>مش المهم جسم ماما يكون باين</p><p>شهد :: لا طبعا انا عايزة الصور زي ما هي وكمان متنساش الفيديوهات</p><p>ميدو :: حاضر هبعتلك حالا</p><p>ميدو قفل مع شهد وبعت ليها اكتر من عشر صور وبعت اربع فيديوهات منهم فيديو مخدش باله وهي بتدعك في كسها وبتقول كسي عايزك ياشريف</p><p>وبتتخنج وتتأوه وبتحط في كسها الخيارة</p><p>شهد شافت الفيديوهات وكان ميدو اكتشف المصيبة اللي عملها</p><p>هو كان ناوي يحور عليها ويقول انها علي طول هايج علشان ابوه مسافر وانها بتعمل ل ابوه لكن اسم شريف ده</p><p>عك الدنيا</p><p>شهد اتصلت بيه وهو مكنش عارف يرد ولا لا ولو رد هيقول ايه.</p><p>مرة واتنين وفي الاتصال التالت ميدو فتح عليها</p><p>شهد :: يابن المتناكة مبتردش ليه</p><p>ميدو :: معلش كنت سايب التليفون في الأوضة وروحت الحمام</p><p>شهد :: ماشي .. قولي بقي مامتك المتناكة اللبوة دي بتتناك من مين مين شريف ده</p><p>ميدو :: طب احلفي الأول اللي هقولو محدش خالص يعرفو</p><p>شهد :: من غير ما احلف .. انت لسة متعرفش شهد يلا يا كسمك احكي</p><p>ميدو :: اللي ماما بتتصور له ده وبتبعت له الفيديوهات مستر شريف اللي بيدي مريم اختي درس عندنا في البيت</p><p>شهد :: اه يابن المعرصة .. وطب ومستر شريف ده ناك مامتك بجد ولا كلام خاص بس وانت عرفت ازاي وجبت الفيديوهات دي اصلا ازاي</p><p>ميدو :: شهد . الكلام ده مينفعش يطلع بره</p><p>شهد :: قول يا كسمك متخفش</p><p>ميدو :: اه بيجي عندنا البيت بالليل متأخر وبينام معاها وانا شفتة اكتر من مرة وهو معاها</p><p>شهد :: شفت مامتك بعنيك وهي بتتناك من مستر شريف ده؟</p><p>ميدو :: ايوة</p><p>بقلم عادل المتميز</p><p>شهد :: لا بقي دانت تحكيلي بقي بالتفصيل .. شفت ايه بالظبط وازاي اصلا اكتشفت اللي بينهم</p><p>ميدو :: بصي هي الحكاية اني في الاول شكيت في ماما انها بتكلم حد عالفيس علشان كانت علي طول قاعدة علي رسايل الفيس لغاية ما في مرة شفت اشعار رساله منة مش فاكر كان مضمونها ايه ومن يومها وانا قولت لازم افتح الفيس واشوف هي بتكلم مين</p><p>شهد :: اه كمل</p><p>ميدو :: ومن حسن الحظ اني انا اللي كنت عامل ليها الاميل وهي متعرفش تغير الباس وكدة واستغليت ده وفتحت الفيس بتاعها علي تليفوني</p><p>وشفت كلامهم مع بعض والصور والمقاطع وحملتهم ..</p><p>شهد :: ابعت ياكسمك الاميل والباس ادخل اشوف بنفسي</p><p>ميدو حس انة غلط لما قال لشهد وراح مصلح غلطة بسرعة.</p><p>ميدو لا ماهي خلت شريف ده يغير الباس بعد ما عرفت ان حسابها متهكر</p><p>شهد :: كسمك .. مش فاهمة</p><p>ميدو :: مانا اصلي عملت حساب جديد</p><p>ودخلت كلمتها علي اني هكر وكدة وحاولت اهددها</p><p>شهد :: ميدو انت عملت كدة ليه ياغبي</p><p>ميدو :: بصراحة هموت وانيكها</p><p>شهد شخرت لميدو .. تعرف يا ميدو . انت اكبر معرص شفتة في حياتي</p><p>عايز تنيك مامتك بجد</p><p>ميدو :: انا هموت وانيكها</p><p>شهد :: طب لو خليتك تنكها ؟</p><p>ميدو :: ازاي ؟</p><p>شهد :: ازاي دي بتاعتي .. المهم كمل</p><p>ميدو بدأ يحكي لشهد هو كلمها عالفيس</p><p>وانه بعتلها صور زبه وناكها شات علشان كانت خايفة يفضحها لكنة فوجئ بعد كام يوم ان الباس اتغير ومبقاش بيشوف كلامها مع شريف</p><p>شهد :: طب انت لما شفت شريف ده بينيك مامتك حسيت بأيه</p><p>ميدو :: كنت هايج اووووي تصدقي انا نفسي اتجوز واحدة زي ماما</p><p>شهد :: ليه ؟</p><p>ميدو :: علشان تتناك مني ومن غيري</p><p>شهد :: معرص وابن متناكة .. طب واختك بقي متناكة زي مامتك</p><p>ميدو :: لا</p><p>شهد :: كسمك .. انت نفسك تنيك اختك واكيد شفت عليها حاجة</p><p>ميدو :: لو شفت هقولك هخبي ليه</p><p>شهد :: ماشي مع اني حاسة ان اختك كمان ليها حوار بس ما علينا</p><p>بقولك قوم اتصور بأندر وسنتيان عايزه اشوفك متناكة ولبوة</p><p>ميدو :: دلوقت !؟</p><p>شهد :: اه دلوقت وكمان تحط خيارتين في طيزك</p><p>ميدو :: ده اللي هو ازاي</p><p>شهد :: زي الناس يا متناك.. هتحط خيارة في طيزك وبعدين تحت التانية وراها</p><p>ميدو :: مش متخيل ده ينفع بس هحاول</p><p>بقلم عادل المتميز</p><p>شهد :: ايوة شتور ياكسمك</p><p>ميدو :: طب انا هقفل دلوقت وهبعتلك بعد ما اتصور.</p><p>ميدو بسرعة دخل اوضة مامتة وجاب اندر وسنتيان من بتوعها دخلهم الأوضة بتاعتة ورجع جاب خيارتين صغيرين مش كبار وزيت من المطبخ و بسرعة ودخل الاوضة بتاعتة</p><p>قلع وشغل الفون في وضع التصوير</p><p>وحط علي طيزه زيت وبدا يعمل اللي طلبتة منه شهد</p><p>الأول بدا بخيارة واحدة وبقي عمال يصور وبعدين دخل الخيارة كلها في طيزو وراح حاطط التانية ورا علي طول هاج وبقي عمال يدعك في زبه لغاية ما جاب لبنة</p><p>بعد ما خلص فكر انة ميبعتش ل شهد</p><p>غير صور الخيارة علشان متتريقش عليه وتقوله طيزك واسعة وخدت خيارتين وبعتلها فعلا صور لطيزو وهي فيها خيارة واحدة</p><p>شهد :: ايه ده ؟ مش قولتلك خيارتين</p><p>ميدو :: حاولت طيب ومعرفتش</p><p>شهد :: وحيات كسمك ل ادخلك انا الخيارتين في طيزك بس ابقي معاك</p><p>ميدو :: ههههههه هتعرفي</p><p>شهد :: هعرف بس . اصبر عليا يا ابن المومس .. الا صحيح يا متناك انت بتحب اكتر شتيمة بجد ايه؟</p><p>ميدو :: مش انا قولتلك قبل كدة</p><p>شهد :: لا مش فاكرة</p><p>ميدو :: كل شتايمك ليا بحبها جدا بس بالخصوص متناك ومعرص</p><p>شهد :: هههههههه دول حقيقتك اصلا مش شتيمة..</p><p>تليفون ميدو كان بيرن وهو بيكلمها بص لقي حنين بتتصل بيه</p><p>افتكر انه كان متفق معاها هيتقابلو في شقتهم اللي تحت</p><p>بعد ما خلص مع شهد اتصل بحنين</p><p>ميدو :: الو ايه هتنزلي</p><p>شهد :: تليفونك كان مشغول مع مين</p><p>ميدو :: ده الواد جاسر صاحبي</p><p>حنين :: طب انا لابسة من بدري وفي اوضتي ومردتش انزل غير لما ترد عليا</p><p>ميدو :: خلاص يا روحي انا هنزل اهو</p><p>ميدو قفل مع حنين وخرج عدي علي اوضة اختة ريم فوجئ انها مجتش لغاية دلوقت</p><p>رن عليها لكنها مردتش اتصل مرة واتنين وتلاتة وبردو جرس ومش بترد</p><p>اخد مفتاح شقتة اللي تحت ونزل وكانت حنين نازلة هي كمان واتقابلو عالسلم فتح الشقة بتاعتة ودخلو هما الأتنين</p><p>................</p><p>ريم :: يلا بقي انا هقوم البس علشان امشي</p><p>شريف ::تلبسي ايه و تمشي تروحي فين ؟ لسة مشبعتش منك</p><p>ريم :: نعم ؟ هههههههههه انت ايه ياراجل انت انت بهدلتني</p><p>شريف :: بهدلتك ده ايه .. بصي هناكل لقمة مع بعض عالسريع وبعدين نكمل اللي كنا بنعملة</p><p>ريم :: شريف انت قليل الأدب اوي هههههههههه</p><p>شريف :: اوي اوي... يلا نقوم ناكل ونرجع لسة عندي كلام كتير عايز اقوله</p><p>شريف خرج من الأوضة وراح جهز اكل خفيف جبن وبيض وشوية طماطم وخضار وقعد هو وريم اتغدو</p><p>شريف :: مش يلا بينا بقي نلحق نقول الكلمتين</p><p>ريم :: ههههههههههههه يلا يا روحي بس هروح اغسل كسي واجيلك</p><p>ريم غسلت كسها ورجعت له عريانة ملط هي ومستر شريف</p><p>دخلو اوضة النوم ومستر شريف حضنها من ورا وراح شايلها وراح بيها عالسرير</p><p>ريم :: ههههههه. ايه ياراجل انت .. مالك اشحال لو مكنتش لسة نايكني</p><p>مستر شريف نيمها علي طرف السرير وفتح رجليها وحط زبه علي كسها</p><p>ريم :: لا لا .. محبش كدة يا شوشو ايه ياراجل انت عايز تدخلو علي طول كدة</p><p>شريف :: في دي عندك حق .. شريف نزل علي ركبه علي الأرض بعد ما شدها لطرف السرير ودخل علي كسها بلسانه يلحسه براحة</p><p>اااااااه ااااااااه.. حبيبي .. الحس كسي.. الحس اوي .. كسي متناك اوووووي</p><p>اوووووو.. اوووووو .. احححح مش قادرة ..</p><p>شريف :: مش قادرة ايه يالبوة</p><p>ريم :: قولي كمان .. انا لبوتك وكسي عايز زبك يشرمطني .. ااااااااه .. اااااه .قوم قوم دخل زبك في كس شرموطتك</p><p>شريف قام وشد ريم عليه وحط زبه علي كسها من فوق ونام فوق منها وراح لبزازها .. يمصهم</p><p>شريف :: انا مش عارف انتي عندك البزاز دي كلها ازاي وانتي لسة 13سنة</p><p>ريم :: عجبينك اوي كدة . اووووف حط زبك بقي في كسي</p><p>شريف :: تعرفي ان بزازك زي بزاز مامتك</p><p>ريم :: اااااااه .. ااااااه .. نكني بقي مش قادرة .. دخل زبك بقي</p><p>شريف رفع وسطه لفوق وريم من تحت مسكت زبه وحطتة في كسها</p><p>دخلة ياحبيبي .. دخله في كسي .. انا ممحونة اوووي .. ممحونة وعايزه زبك يقطع كسي</p><p>شريف :: انتي ايه يا ريم .. ها . انتي ايه</p><p>ريم ::ااااه .. انا .. انا شرموطة ياقلبي . شرموطة وعايزه علي طول زبك في كسها</p><p>بقلم عادل المتميز</p><p>شريف :: شرموطة وايه</p><p>ريم :: شرموطة ولبوة .. ومتناكة.. اااااححححح .. زبك حلووو اوووي</p><p>نكني اوي .. افشخني .. ارزع زبك فيا</p><p>شريف :: قومي عايز انيكك في طيزك اللبوة دي</p><p>ريم :: تؤتؤ . لسة كسي عايز زبك .. خلي اللبوة طيزي بعدين</p><p>شريف عمال ينيك ويرزع زبه في كس ريم وبعد شوية شال زبه وريم راحت مفلقسة ورجعت لطرف السرير</p><p>وشريف تف علي زبه وعلي خرم طيزها</p><p>وحط زبه علي خرم طيزها وبدا يدوس علي جسمه</p><p>احووووو احوووووو.. زوقه زوقه .. ايووووه .. ايوة .. دخل .. ااااه طيزي متناكة اوي يا شريف</p><p>شريف بعد ما دخل زبه كله في طيز ريم راح حضنها وايده راحت لبزازه</p><p>وبقي ببقفش فيهم ويفرك فيهم بصوابعة وزبه بيطلع شوية ويرجع يدخلة ببطئ شديد</p><p>ريم :: شريف .. نكني ياشريف .. نكني وشرمطني .. عايزه اقول للدنيا كلها انا متناااااكة .. اي اي . براحة طيب</p><p>شريف بيسرع في طريقة نيكة لطيز ريم ومسكها من وسطها وبقي بيدفع زبه بكل قوة جوه طيزها</p><p>ااايييييي اايييييي .. يخرب بيتك .. هموووت .. زبك تخين اوووي .. طيزي.. طيزي .. اووووف .. اووووف</p><p>فضل شريف ينيك في طيز مريم لغاية ما خلاص لقي نفسة مش قادر وهيجب لبنة</p><p>مسك ريم بأيده جامد اوي وفضل مدخل زبه للأخر وهو بينزل لبنه طيزها</p><p>وهي بتتشرمط وتتاوه</p><p>...........</p><p>حنين قالعة ملط واقفة وحاطة وشها تحت ايدها وهي سانده عالحيطة وميدو قاعد علي ركبه وفاتح طيزها بأيده وبطرف لسانه بيلحس خرم طيزها .</p><p>اهات حنين مكتومة وهي مغمضة عنيها وبتعض في شفايفها</p><p>لسان ميدو بيتحرك حركات دائرية حوالين خرم طيزها واعصاب حنين بايظة</p><p>قام وخلي حنين تلف وبقي ضهرها ساند عالحيطه</p><p>مسك بزازها وراح ليهم بشفايفه</p><p>حنين صوتها بدأ في الخروج وانفاسها بدات تتسارع وميدو عمال يمص ويرضع في حلمات بزازها</p><p>نزل بعد ما شبع من حلماتها علي ركبه وخلاها ترفع رجل وتسندها علي كتفة</p><p>وراح هو يبوس كسها</p><p>انفاسة الساخنة لمست كسها .نيران الشهوة قادت في كسمها وايدها نزلت علي دماغة وميدو بلسانة بدأ بداعب ويلحس بين شفرات كسها</p><p>ميدو قام ولذق في حنين وبأيده مسك زبه وبقي بيحكه في كس حنين</p><p>اللي كانت غايبة عن الوعي وبتكتم اهاتها بعض شفايفها بسنانها</p><p>نزل بزبه لتحت شوية وحطة تحت فتحة كسها وراح مدخله كله في كسها</p><p>حنين في اللحظة دي راحت حاضنة ميدو اووي وميدو مدخل كل زبه في كسها وبدأ ينكها عالواقف</p><p>صوابع ايد حنين كانت غارزه في لحم ضهر ميدو من شده ماكانت حاسة بضاخمة زبه جوه كسها</p><p>فضل ميدو ينيك في حنين اكتر من خمس دقايق عالواقف وبعدين راح رافعها وشايلها وسندها بينه وبين الحيطة وبقي عمال ينزلها براحة ويرفعها وزبه داخل خارج في كسها.</p><p>وحنين ماسكة في رقبتة وناقص تعيط من فرط اللذه والوجع</p><p>ميدو اخدها وهو شايلها وراح بيها علي طربيزه موجوده علي يمينة جنب باب الأوضة قعدها علي طرف الطربيزه</p><p>وكمل فيها نيك</p><p>حنين مش قادر تتطلع صوت وخايفة صوتها يطلع وتتفضح وبتعض بسنانها في كف ايدها</p><p>ميدو راح لبزازها يمص فيهم وهو شغال ينيك فيها.. وصوت اهاتها غصب عنها بيخرج بالهمس</p><p>ااااه اااااه . مش قادرة خلاص . خلاص تعبت ياوميدو .. كفاية كفاية مش قادرة .. ااااااه ااااااه</p><p>ميدو هايج وزبه بقي بينيكها بسرعة واول ما حس انه خلاص هيجبهم</p><p>طلع زبه بره كسها وجابهم علي جسمها</p><p>.............</p><p>يسرا :: حبيبي الساعة بقت 3 انا هتصل بريم اطمن عليها</p><p>وليد :: ماشي ياقلبي</p><p>يسرا اتصلت بريم اللي كانت لسة يدوب داخل من باب الشقة</p><p>ريم :: الو ايوة يا ماما .. اه يا حبيبتي انا في البيت بعمل الواجب اهو</p><p>يسرا :: وميدو فين ..</p><p>ريم :: مش عارفة بس تقريبا نايم</p><p>يسرا :: طيب يا حبيبتي انا هتأخر</p><p>يعني ممكن اجي علي المغرب كدة</p><p>ماشي . اه صحيح اكلتو</p><p>ريم :: اه يا ماما اكلنا</p><p>ريم خلصت مكالمتها مع مامتها كانت دخلت اوضتها وبتقلع هدومها واخدت</p><p>اندر وسنتيان من الدولاب وفوطة وراحت الحمام تاخد دوش</p><p>وهي بتستحمي ميدو كمان فتح باب الشقة ودخل وهو رايح الأوضة سمع صوت الماية في الحمام عرف ان ريم جت من بره</p><p>فتح عليها الباب بتاع الحمام</p><p>ريم :: ميدو هاخد برد كدة</p><p>ميدو :: انتي جيتي امتي</p><p>ريم :: لسة من شوية.. اقفل الباب بقي هاخد برد</p><p>بقلم عادل المتميز</p><p>ميدو :: ايه كنتي فين ؟</p><p>ريم :: مع شريف</p><p>ميدو :: تاني .. انتي عاجبك بقي</p><p>ريم :: اقفل الباب بقي متبقاش رخم</p><p>ميدو خرج من الحمام لكنة طقت في دماغة يصور ريم وهي بتستحمي</p><p>قلع هدومة وبقي عريان ملط ودخل الحمام بالتليفون وهو بيصور فيديو سليفي</p><p>ريم :: انت يا مجنون بتعمل ايه</p><p>ميدو :: ايه بتصور معاكي سيلفي</p><p>ريم بأيده بتحاول تخبي الكاميره وهي بتقولو مينفعش ياميدو . يووووه بقي</p><p>ميدو :: طب لفي كدة .. عايز اشوف طيز اختي .. الا صحيح هو مستر شريف بينيكك فين .. هنا في كسك .. ولا في طيزك</p><p>ريم :: هههههههههه واللهي انت مش طبيعي</p><p>ميدو :: بس بجد مستر شريف زبه احلي ولازب اخوكي حبيبك</p><p>ريم :: حطت ايدها علي خدها وهي بتبص للكاميرة وبتضحك</p><p>عايز تعرف يعني</p><p>ميدو :: ياريت وكل شوية يجيب الكاميرة علي وشها وبزازها وكسها</p><p>ريم :: بصراحة انا بعشق زب شريف</p><p>ميدو :: ليه بقي زبه احلي من زب اخوكي في ايه .. وراح موجه الكاميرة علي زبه .. وقال بقي الزب ده وحش</p><p>ريم :: راحت ماسكة زبه وهي مبتسمة</p><p>لا يا حبيبي زبك ده حبيبي</p><p>وراحت نازلة علي زبه بشفايفها وبقت عمالة تمصله زبه و ميدو بيصورها</p><p>اااااااه.. اااااااه .. بقيتي خبره في المص</p><p>ايه مستر شريف بيخليكي تمصي زبه</p><p>ريم :: اه .</p><p>ميدو ايده التانية بتحسس علي شعر اختة اللي بتلحس بلسانها حوالين راس زبه وفوق الراس ( خرم زبه ) وترجع بلسانها علي عروق زبه</p><p>ميدو رجع بضهره وسند عالحيطة ومسلط كاميرة تليفونة علي ريم اللي نزلت علي بيضانة تشفطهم</p><p>ميدو :: قومي عايز انيكك . كسك وحشني اصلا</p><p>ريم :: لا مش قادرة كسي ورم</p><p>ميدو :: ليه بقي هو شريف جامد اوي كدة</p><p>ريم :: هههههههه اه عمل اتنين ورا بعض وفشخني</p><p>ميدو :: اوووووووف .. احكيلي بقي عملك ايه. ..</p><p>ريم :: هو زبك ماله واقف كدة ليه امممم امممممم</p><p>ميدو :: احكيلي .. شريف ناكك ازاي</p><p>وكنتي مبسوطة معاه</p><p>ريم ريم نزلت لبيضان ميدو بلسانها بتلحسها من تحت وايدها شغالة تدعك في زبه وايدها مالتانية سانده علي طيزه ومكنتش عارفة ان لمسها لطيزو كانت مهيجاه</p><p>ناكني في كسي وفي طيزي لما فشخني</p><p>ميدو اوووووف .. وزبه وهو في كسك كنتي حاسة بأيه</p><p>ريم :: حاسة اني شرموطة ومش عايزه يطلع زبه من كسي . كنت عايزه يفضل ينكني اووووي</p><p>ميدو من كلام اختة مقدرش يمسك نفسة وجاب لبنة علي وش ريم</p><p>ريم :: يخرب بيتك . غرقت وشي</p><p>ميدو حفظ الفيديو بعد ماجابهم وخرج حط التليفون بره ورجع اخد دوش مع ريم</p><p></p><p>حوار بين الكاتب وبين ريم</p><p>ريم :: ياااااعدولتي</p><p>انا :: فينك ياعسل</p><p>ريم :: معلش بقي كنت اليومين اللي فاتو اجازة من المنتدي انت عارف بقي رمضان والبيت وكنت بساعد ماما في شغل البيت وصيام وفرهدة</p><p>انا :: **** يعينك .. دلوقت اهو رمضان خلص والعيد خلص .. ها نكمل بقي وتحكيلي</p><p>ريم :: انا دخلت قريت السلسة التانية</p><p>وبصراحة عجبتني اووي</p><p>انا :: انا مش بعمل غير اللي بتحكيه</p><p>ريم :: اه بس طريقتك اقصد انك بتقدم حكايتي بأسلوب عجبني</p><p>انا :: طب احنا وقفنا في اخر مرة لما كنتو في الحمام بتاخدو دوش مع بعض ومصيتي زب اخوكي</p><p>ريم :: اه يومها كان هايج اوي وانا بحكيلة وكمان مش بس كدة ده بالليل بعد ما ماما نامت وكان اليوم ده يوم الخميس وكان صابح الجمعة واجازة</p><p>لقيتة جايلي في الليلة دي وبيحكيلي عن شهد وعن اللي بتعملة معاه وطلب مني اني انيكة واعترف انه بيكون هايج لما بحكيلو عن مستر شريف</p><p>ومش بس كدة لقيتة انا اضيقت منة علشان كان عايزني انيكة وقولت له انت ازاي تخلي واحدة تعمل فيك كدة</p><p>لقيتة بيجبلي افلام عن الموضوع ده</p><p>والموضوع بصراحة لقيتة بيهيجني</p><p>انا :: ونكتيه ؟</p><p>ريم :: هههههههه مانا الموضوع عجبني وقولت اجرب</p><p>انا :: لا انتي تحكيلي بالتفصيل</p><p>ريم :: هحكيلك بس نفسي اطلب منك طلب</p><p>انا :: طلب ايه</p><p>ريم :: نفسي اشوف زبك وهو بيجبهم ؟ ممكن</p><p>انا :: عايزني اصور زبي وانا بضرب؟</p><p>ريم :: ياريت ياعادل هموت واشوف لبنك وهو بيخرج ينطر كدة من زبك</p><p>نفسي اتخيلو وهو بينطرهم في كسي</p><p>انا :: حاضر . هعملك المقطع بعد ما تحكيلي</p><p>ريم :: في الليلة دي شهد كلمتة وكانت المكالمة كلها وهي بتقولة ازاي ينيك مامتة</p><p>..........</p><p>شهد :: ميدو يا متناك يا خول . يامعرص يابن الوسخة</p><p>ميدو :: كل ده ؟ بدل ما تقولي الو ولا ازيك</p><p>شهد :: ماهي دي ازيك بتاعتي لواحد خول وامة متناكة</p><p>ميدو :: ههههههههههه طالما انتي شايفة كدة موافق</p><p>شهد :: بقولك ايه انا نفسي اكسر عينك بجد واخليك كلب تحت رجلي قولي اعمل فيك ايه؟</p><p>ميدو :: مش عارف .. قولي انتي وانا هعمل كل اللي انتي عايزه</p><p>شهد :: مانت كدة كدة هتعمل اللي انا عايزه بس فكرت في حاجة كدة وعايزه اقولك عليها</p><p>ميدو :: حاجة ايه ؟</p><p>شهد :: انا عايزة اكون مراتك ايه رئيك</p><p>وانت تبقي العرص بتاعي واخليك تشوفني وانا بتناك .. عايزه اكسر عينك</p><p>ميدو :: اوووووف . نفسي اوووي اوكون المعرص بتاعك بس هنتجوز ازاي انا مينفعش اعمل حاجة زي دي</p><p>شهد :: عرفي يا ابن المتناكة .. هنتجوز عرفي وبكدة هبقي مراتك وانت تستمتعك بتعريصك عليا</p><p>ميدو :: كلامك ده هيجني اوووي</p><p>شهد :: اه بس بشرط لازم الأول تسمع كلامي في كل حاجة اقولك اعملها</p><p>ميدو :: انا اصلا بسمع كلامك واي حاجة بتطلبيها مني بعملها</p><p>شهد :: ماشي انا وعدتك بقي هخليك تنيك مامتك ..اول حاجة هقولك ناوية اعملها بس بشرط لازم توافق</p><p>ميدو :: ايه</p><p>بقلم عادل المتميز</p><p>شهد :: انت هتجبلي الاميل والباس بتاع حسابك الفيك اللي كنت بتكلم بيه مامتك وانا هخلي حد يكلمها علي اساس انه انت .. ويطلب منها رقم الفون .. وهخليه يبتزها لغاية ما يقابلها بره وينكها</p><p>ميدو :: شهد اوعي تعملي كدة</p><p>شهد :: لا هعمل كدة يا كسمك ومش بمزاجكك خليها تيجي بمزاجكك احسن</p><p>ميدو :: طب افرض ده حصل برده انا هنكها ازاي</p><p>شهد :: لكل حادث حديث .. هبقي اقولك بعد ما مامتك تتناك من اللي هوزو عليها تعمل ايه</p><p>ميدو :: شهد خدي بالك دي مامتي ومش عايزها تتفضح</p><p>شهد :: لا مش هفضحها .. انا هنيكك وانكها واكسر عينكم بس ها هتبعتلي الحساب بتاعك؟</p><p>ميدو :: حاضر هبعتة</p><p>شهد :: طب قوم يابن الوسخة عايزك تلبس اندر دلوقت وسنتيان وتنام بيهم للصبح .. ومن هنا ورايح مفيش نوم من غير اندر وسنتيان .. عايزك لبوة وشرموطة هايجة علي طول</p><p>ميدو :: ماشي وكويس ان اندر ماما وسنتيانها لسة عندي</p><p>ميدو قفل مع شهد ولبس الاندر والسنتيان واتصور بيهم وبعتلها الصور وبعت الاميل والباس بتوعة ليها</p><p>وبعدين فضل يفكر في كلام شهد عن امة وانها هتخلي حد ينكها هاج وكمان اللي هيجة اكتر لما لقي نفسة لابس الاندر والسنتيان بتوع مامتة</p><p>وبقي نفسة في شهد تنيكة حالا</p><p>اتصل بيها تاني لكنها مردتش عليه</p><p>وفضل هايج وهو بيفكر يعمل ايه وملقاش غير انة يدخل ل ريم اختة ويخليها هي اللي تشرمطة وتفشخ طيزو</p><p>لكن هيقول لريم ايه ويطلب منها ده ازاي وملقاش قدامة غير انة يحكي لريم نص حكايتة مع شهد</p><p>الساعة كانت جت واحدة بالليل راح علي اوضة اختة بخيارة وكانت ريم سهرانة بتحكي فيس مع مستر شريف</p><p>وبتصور له كسها وبزازها</p><p>ميدو :: انتي لسة صاحية.. ايه ده بتعملي ايه</p><p>ريم :: بكلم شريف .. تعالا جيت في وقتك كسي هايج عايزك تريحة</p><p>ميدو :: ههههههه هريحك بس بشرط انتي كمان تريحيني</p><p>ريم :: عارفة عايز تنيك اختك ..وراحت فاتحة رجليها .. يلا اختك الشرموطة اصلا هايجة وعايزه دكر يفشخها</p><p>ميدو :: ريم انا عايز احكيلك عن حاجة كدة</p><p>ريم :: احكي</p><p>ميدو مكنش عارف يقولها ايه لكنة بدأ يحكي ليها عن شهد وشلة البنات اللي معاها وعن علاقتة الجنسية بيها هو وجاسر وهيثم ابن خالتهم</p><p>وريم كانت بتسالة جاسر وهيثم عملو ايه معاها وهو كان بيقابلها فين</p><p>ميدو حكي ل ريم كل حاجة</p><p>ميدو :: بس فيه حاجة عايز احكيلك عليها غير اني بنكها</p><p>ريم :: ايه ؟</p><p>ميدو :: شهد عندها ميول تانية</p><p>ريم :: مش فاهمة؟</p><p>ميدو :: بصي بصراحة كدة شهد بتحب هي اللي تنيك</p><p>ريم جاتلها هسترية ضحك من كلام ميدو .. ده اللي هو ازاي هي ليها زب</p><p>هههههههههه ههههههههه</p><p>ميدو بدأ يحكي علي اللي بتعمله شهد معاه وانها بتحب تخليه يلبس قمصان نوم واندرهات وسنتيانات وانا ادمن الموضوع ده وبقي بيحبه</p><p>ريم رفضت في الاول وعنفت اخوها ازاي اصلا هو يوافق انة يتعمل فيه كدة</p><p>لكنة فرجها علي فيديوهات من النوعية دي والغريب ان ريم هاجت وهي شايفة واحد نايم علي ضهره وواحدة بتنيكة بالصناعي وبتلعب في زبه</p><p>بعد كلام كتير بينها وبين ميدو ومحايلات منة انها تعمل معاه كدة وتريحة ريم وافقت وكمان خلتة يلبس اندر من بتوعها وسنيان</p><p>ميدو ادي ل اختة التليفون بتاعه وقالها عايزك تصوريني وانا بتزل ليكي وببوس رجلك .. عايزك تشتميني وتعامليني كاني كلب تحت جزمتك</p><p>ريم اخدت منة الفون وبدات تصور اخوها فيديو وهو بيبوس رجليها</p><p>وسمعت كلامة وبقت تقولة بوس رجل اختك يا خول .. اختك اللي هتنيكك وتشرمطك .. بوس يا معرص يا متناك</p><p>بوس رجلي .. مانت كلب وخول .. بتخلي الشراميط تنيكك وانا موجوده</p><p>ريم نفسها هاجت لما لقت ميدو كلب تحت رجليها وطلبت منه يطلع علي السرير وينام علي بطنة</p><p>وطلعت هي من فوق تصوره وبتقوله</p><p>يلا يا متناك فلقس ووريني طيزك</p><p>ميدو راح قايم بوسطة ورفع طيزه لفوق.. وريم شغالة تصوره</p><p>اه ياخول .. طيزك كبيرة .. وراحت منزلة الأندر بأيدها وقربت من الكاميره وهي بتمشي ايدها علي طيزه لغاية ما وصلت لزبه من تحت</p><p>ريم :: زبك واقف ليه يا متناك</p><p>ميدو :: علشان انا خول وعايزك تبعبصيني في طيزي</p><p>ريم :: وانت ياخول جايب الخيارة معاك علشان انيكك</p><p>ميدو :: ايووه .. عايزك تريحي طيزي</p><p>وكلني اوي</p><p>ريم قلعت ميدو الأندر وراحت ممشية من طيزه من فوق صباعها لغاية ماوصلت لفلقة طيز ميدو وبقت بتحرك صباعها</p><p>حوالين خرم طيزه وهوب راحت ظرفاه بعبوص</p><p>ميدو :: اووووووف .. ايوه كدة . دخلي صباعك في طيزي</p><p>ريم :: دانت طلعت متناك اكتر مني يا ميدو .. هات الخيارة دي</p><p>اخدت ريم الخيارة وراحت تافة عليها</p><p>وحطتها علي خرم طيز ميدو</p><p>ميدو :: براحة .. براحة مش كده</p><p>ريم :: هي شهد المتناكة كانت بتنيكك بالراحة ياخول</p><p>ميدو :: لا .. دي كانت بتفشخني</p><p>ريم :: وانا هفشخك اكتر منها علشان تحرم تروح تتناك من بره واختك الشرموطة تسيبها تتناك من الغريب</p><p></p><p>ريم.حطت التليفون علي المرتبة وقالت لميدو يلا قوم يا معرص نام علي ضهرك</p><p>ميدو نام علي ضهره واخد هو التليفون</p><p>وبقي بيصور ريم اللي قامت ورجعت بعلبة كريم الشعر وحطت علي الخيارة كريم</p><p>ارفع يا خول رجلك علشان انيكك</p><p>ميدو رفع رجليه وايده اللي ماسكة الموبايل قربها اوي علشان يصور لحظة دخول الخياره في طيزه</p><p>ريم حطت الخيارة علي خرم طيز اخوها.. وايدها التانيه مسكت زبه اللي كان واقف علي اخرو</p><p>فضلت ريم تزوق الخياره وهي بتدعك في زبه لغاية ما طيزه المتناكة بلعت الخياره</p><p>بقلم عادل المتميز</p><p>ميدو :: ايوه كدة .. اوووي .. اووووف .</p><p>حلوو .. جميللل</p><p>ريم :: يامتناك .. ياخول.. ايه مبسوط والخياره في طيزك..</p><p>ميدو :: اوووووي</p><p>ريم :: انت بعد كدة تتناك بس يا خول</p><p>وهخلي مستر شريف ينيكك في طيزك المتناكة دي . علشان يبقي ناكنا كلنا</p><p>ميدو :: لا انا مش بتناك من رجاله .. اوووو.. دخليها اوي وانتي بتدعي زبي</p><p>ريم :: مانا بنيكك يالبو اهو .. ايه طيزك هايجة للدرجادي</p><p>ميدو اووووي</p><p>ريم :: قوم بقي . انا كسي ولع وعايزة اتناك انا كمان</p><p>ريم شالت من طيز ميدو الخيارة</p><p>وراح طالع فوق منها ومدخل زبه في كسها . مكملش خمس دقايق وكان مطلع زبه وحايبهم علي بطنها</p><p>ريم :: احا يا ميدو . انت لحقت</p><p>............</p><p>حوار بين الكاتب وريم</p><p>.........</p><p>احا ياريم يعني انتي هجتي انتي كمان علي طيز اخوكي</p><p>ريم :: ههههههههه ايوة وكان بيحيلي كل يوم علشان انيكة المتناك ده</p><p>انا :: عارفة انتو عيلة بنت متناكة</p><p>ريم :: ههههههه ده حقيقي يا فندم .. ها مش هتصور ليا زبك بقي</p><p>انا :: حاضر هصوره وابعتهولك لما نخلص كلام ..ولا اقفل دلوقت</p><p>ريم :: لا بس مش هنام غير لما تبعت الفيديو وهستناك</p><p>انا :: حاضر هبعتلك .. وقبل ما تنامي</p><p>ريم :: اموووووووواح بقي لزبك حبيبي</p><p>انا :: ههههههههههههه طب انتو عرفتو ازاي علاقة وليد بمامتك ؟</p><p>ريم :: من الماسنجر يا دولة .. بعد ما وليد ناك ماما في الفيلا بقي كلامهم علي الفيس عن اليوم ده وماما كمان</p><p>كانت بتتصور له زي ما كانت بتتصور لمستر شريف</p><p>انا :: طب وهي سابت مستر شريف</p><p>ريم :: لا طبعا .. كانت بتتناك من مستر شريف بردو بس كانت بتحب وليد</p><p>انا :: يعني تحب واحد وتتناك كمان من التاني .. هي مامتك لبوه اوي كدة</p><p>ريم :: لا ماما كانت جبانة جدآ وبتخاف اوي علي نفسها من الفضيحة والصور والفيديوهات والعلاقة اللي كانت بينها وبين مستر شريف كانو عامل قوي انها متقدرش تبعد عنة . مش حب فيه لكن خوف منة</p><p>انا :: معني كدة ان شهد نجحت في اللي كانت عايزة تعملة واللي اتفقت عليه مع ميدو اخوكي</p><p>ريم :: اكيد بس الموضوع كان اكبر من ان تخلي ماما متناكة علشان متعة اخويا .. شهد كانت عايزة فعلا تكسر عين اخويا .. وطبعا فيه حوارات كتير كانت بتحصل من ورا ضهر اخويا هحكيلك عليها بوقتها</p><p></p><p>وبكدة يكون الجزء السادس خلص</p><p>وانتظرو الجزء الجديد قريبا</p><p></p><p>السلسلة الثانيه</p><p>انثي ضائعة في بحر المتعة</p><p>بقلم عادل المتميز</p><p>..........</p><p>الجزء السابع</p><p>............</p><p>بعد انقطاع دام لشهور طويلة من تكملة القصة سنعود لتكملة القصة بعد ان عادت بطلت القصة لتواصل معي</p><p>......</p><p>حوار بيني وبين ريم بطلة القصة</p><p>كنت جالس اتصفح الفيس لقيت رساله جاتلي من ريم</p><p>ريم :: دووووووله .. وحشني</p><p>انا :: ايه ده ريم ؟ مش مصدق . كنتي فين كل ده</p><p>ريم :: معلش و**** حصلت شوية ظروف كدة ومبقتش بدخل خالص . المهم عامل ايه يا دوله وحشني اوي</p><p>انا :: وانتي كمان وحشاني اوووي</p><p>ريم :: الا صحيح يا دولة من شهر كدة دخلت عالمنتدي معرفتش ادخل هو اللينك بتاعة اتغير ؟</p><p>انا :: منتدي العنتيل خلاص مبقاش له وجود</p><p>ريم :: نعم ؟ بتهزر صح</p><p>انا :: لا و**** مش بهزر . المنتدي شكله اتشال من محركات البحث</p><p>ريم :: احا يا دولة يعني خلاص كدة مش هنكمل القصة</p><p>انا :: لا هنكملها طبعا بس مش عالمنتدي ممكن عالفيس</p><p>ريم :: خسارة .. زعلتني</p><p>انا :: قوليلي بقي انتي عاملة ايه</p><p>ريم :: انا فله . وانت وحشني اوووووي بجد</p><p>انا :: وانتي كمان يا قمر .. ايه مش هتحكيلي بقي الباقي</p><p>ريم :: طب فكرني طيب احنا وقفنا لغاية فين</p><p>انا :: وقفنا ان اخوكي دخلك في ليلة وكان هايج واعترفلك بعلاقتة الشاذة بشهد وقولتي انها كانت بتعمل وتخطط لشئ من وراه</p><p>بقلم عادل المتميز</p><p>ريم :: اه ده حقيقي اخويا كان في الليلة دي خول اوي وكان ولا الشرموطة</p><p>خلاني انيكة في طيزه واصوره وكانت متعتة المرة دي مختلفة يمكن كانت اقوي</p><p>انا :: بس شهد كانت بتخطط ل ايه ومع مين .. مع جاسر ؟</p><p>ريم :: احبك يا دوله وانت مركز معايا .. شهد كانت قالت لجاسر ان الصور اللي بعتهاله ميدو اخويا ل مامتي وانا معرص ونفسه يشوفها بتتناك وقالت لجاسر علي نوع العلاقة اللي كانت بينهن</p><p>انا :: اه يعني جاسر عرف من شهد ان اخوكي بقي خول ليها وقالها علي علاقت مامتك بمستر شريف</p><p>ريم :: مش بس كدة دي كانت بتخلي اخويا يصور ماما ويصورني واحنا في البيت او احنا نايمين وكانت بتفرج جاسر اول بأول علي الفيديوهات واتفقوا مع بعض انها هتاخد حساب ماما علشان تشوف الرسايل بنفسها وتاخد حساب ميدو الفيك وتديه لجاسر اللي هيكلمها هو علي انه الشخص اللي مهكر حسابها وياخد منها رقمها وبتزها عن طريق التليفون . مكالمات يعني مش فيس</p><p>انا :: اشمعني يعني مش هيبتزها عن طريق رسايل عالفيس</p><p>ريم :: اولا علشان ميبقاش فيه دليل عليهم لو حبت تبلغ يعني وثانيا علشان ميدو معاه حساب ماما وهيعرف وهما مش عتيزين ميدو يعرف مين اللي هينيك ماما وده في الأول بس ولا امتي ولا ازاي</p><p>انا :: يابنت المتناكة ده تفكير شياطين</p><p>ريم :: فعلا .. وميدو اخويا فعلا اداها الاميل بتاع حسابه الفيك والباس واميل حساب ماما والباس</p><p>وبدأت تشهد تنصب السيرك علينا وعلي اخويا وماما</p><p>انا :: وطبعا انتي كمان كان العين عليكي</p><p>ريم :: اساسي يا دوله انا كنت من ضمن اللي جاسر عينه عليهم خصوصا ان جاسر من زمان كان عايز ينكني</p><p>انا :: وانتي عرفتي منين</p><p>ريم :: هههههه ماهو ناكني يا دوله وقالي وكل المستخبي بان بعد كدة</p><p>المهم بقي عايزه اللي تكتبه تبعته هنا حتي لو مفتحتش وانا لما ادخل هشوفة</p><p>انا :: طيب ندخل بقي في التفاصيل</p><p>وبدأت ريم تحكيلي</p><p>.........</p><p>شهد اتصلت بميدو اللي كان قاعد مع مع هيثم ابن خالتة وجاسر علي كافيه واول ما شاف رقمها عالتليفون قام و قالهم لحظة وجايلكم</p><p>شهد :: الو .. ايه ياخول يابنت المتناكة فينك</p><p>ميدو :: انا بره مع جاسر وهيثم قاعدين علي كافيه</p><p>بقلم عادل المتميز</p><p>شهد :: طيب يا متناك يامعرص يابن المومس فين اللي طلبتة منك ؟</p><p>ميدو :: لحظة وهبعتلك .</p><p>ريم :: ماشي يا متناك.. خمس دقايق لو مفيش حاجة جت مش عايزة اقولك هعمل في كسمك ايه.</p><p>ميدو :: لا علي طول و**** هبعتهملك</p><p>شهد قفلت مع ميدو وميدو بعتلها الاميل والباس بتاع حسابه والاميل والباس بتاع حساب مامتة</p><p>ورجع قعد مع جاسر وهيثم . وشهد بعتت لجاسر رسالة عالفيس فيها الاميل والباس بتاع حساب ميدو</p><p>جاسر :: طيب انا هقوم اعمل مكالمة ياشباب .. خمسه وجاي</p><p>هيثم :: احا ياجدعان هو كل واحد فيكم يقوم يعمل مكالمة . ايه حريمكم كترت ولا ايه</p><p>ميدو ::هههههههه انبر علينا يابن خالتي</p><p>جاسر :: ياعم دي مكالمة للبيت مش مع حريم.</p><p>هيثم :: البيت بردو هههههههه</p><p>جاسر خرج وراح كلم شهد</p><p>جاسر :: ايوة يا شهد .. ابعتلها دلوقت</p><p>شهد :: لا يا ناصح انت استني بالليل تكون قريت اللي بينها وبين الخول ابنها</p><p>وتكمل انت علي نفس اسلوبه وطريقتة</p><p>ومش هقولك بقي اول حاجة تعملها</p><p>تاخد كل الصور والفيديوهات اللي علي حساب الشرموطة دي وتحتفظ بيهم في مكان الجن الازرق ميعرفش مكانهم . اهم حاجة تليفونك ميبقاش عليه حاجة لربما ميدو يمسك تليفونك ولا حاجة</p><p>جاسر :: تمام خلاص اتفقنا .. انا هقفل دلوقت واروح اقعد معاهم علشان محدش يحس اني اتأخرت</p><p>شهد :: ماشي</p><p>جاسر :: اتأخرت عليكم</p><p>هيثم :: لا دي شكلها مكالمة للبيت فعلا لو مزه كنت هتتأخر اكيد</p><p>ميدو :: مايمكن ياعم مزة وهو قالها قاعد ومشغول معانا وهيكلمها لما يروح</p><p>جاسر :: ليه ياعم هو انا خاربها زيك . انت كفايه الحتة البلدي اللي ورتني صورها</p><p>هيثم :: حتة بلدي ووراك صورها؟</p><p>ميدو في اللحظة دي وشه جاب الوان وكان عايز يقوم يمسك جاسر ويحط ايده علي بوقه علشان يسكت</p><p>ميدو :: بصله كدة وملامح وشه وتبريقة عنيه بتقوله اسكت</p><p>بقلم عادل المتميز</p><p>هيثم :: ايه ياعم ميدو بقي جاسر يشوف الحتة قبل ابن خالتك</p><p>ميدو :: مفيش ياعم الكلام ده جاسر بيشتغلك</p><p>جاسر :: ب ايه ؟ طب لحظة ياعم و**** ل اوريك صورة . دي حتة جامدة نيك ياعم</p><p>ميدو كان هيشخ علي نفسة من الخوف وعايز يقوم ياخد التليفون من جاسر قبل ما يطلع الصورة لكنة مش قادر وجاسر كان قاصد يطلع الصورة وفرجها لهيثم</p><p>ضربات قلب ميدو زادت وقلبه كان هيقف من الخوف وتوقع ان هيثم هيعرف ان دي خالتة وهيتفضح</p><p>لكن رد هيثم كان غير المتوقع نهائي</p><p>شخرة طويلة وهو بيقوله .. احاااااا يا ميدو دي جامدة نيك يابن المتناكة .. اوووووف عالملبن</p><p>ميدو كان هيموت لما سمع الشخرة لكن ارتاح لما هيثم معرفش ان دي صورة خالتة لان الملامح مش موجوده والصور ملعوب فيها كويس جدا</p><p>.......</p><p>ريم :: مش هينفع خالص يا شريف</p><p>مستر شريف :: لا هينفع .. هتيجي يعني هتيجي .. انا مش قادر بقالي اسبوع منكتكيش.. ايه زبي موحشكيش</p><p>ريم :: زبك .. زبك علي طول وحشني ونفسي اخليه في كسي علي طول بس انت عارف بكره عندي درس</p><p>مستر شريف :: ماهو كمان انا هديكي درس ولا درسي مش حلو</p><p>ريم :: هههههههه هتديني درس بزبك في كسي مش كدة</p><p>مستر شريف :: بذمتك مش الدرس بتاعي احلي من اي درس تاني</p><p>ريم ::هو فيه زيك ولا زي دروسك .. خلاص بكره هبقي عندك في الشقة</p><p>شريف :: ايوة بقي هو ده مش تقولي مش هينفع</p><p>ريم :: قلبي انت</p><p>شريف :: طب مفيش حاجة تصبيرة كدة علي ما تجيلي بكرة</p><p>ريم :: هههههههههه مانت خدت تصبيرتك من ماما اول امبارح</p><p>شريف :: هههههههه انتي ايه مش بيفوتك حاجة خالص حتي دي عرفتيها</p><p>ريم :: انت فكرني قاعدة نايمة علي وداني في البيت ولا ايه بس بذمتك مين فينا بتحس معاه بالمتعة انا ولا ماما</p><p>بقلم عادل المتميز</p><p>شريف :: اكيد انتوا الاتنين حلوين . بس انتي صغننة وشقيه وكمان ليكي متعة تانيه خالص</p><p>ريم :: لا بقي فهمني</p><p>شريف :: يعني جريئة اوي رغم انك صغيرة وبحسك وانتي تحتي كأنك واحدة كبيرة مش صغننة</p><p>ريم :: انا شرموطتك ولبوتك وتحت زبك هتلاقيني اكبر متناكة</p><p>شريف ::عارفة انا بعشق فيكي الطريقة دي بتخليني بتمتع اوي معاكي</p><p>ربم :: ولسة ياقلبي دانا هحلبك وهصفيك كده ههههههههه</p><p>شريف :: ماتيجي نتكلم فيديو دلوقت</p><p>ريم :: لا دلوقت مش هينفع ماما بره وكمان اخويا . لو بالليل خالص نفع اوك</p><p>شريف :: ماشي خلاص</p><p>ريم :: انا هقفل دلوقت ونتكلم بالليل .. باي يابيبي</p><p>شريف :: باي ياقلبي</p><p>.........</p><p>يسرا في اوضتها بتكلم وليد</p><p>يسرا :: اه يا قلبي بكره فيه اجتماع مهم بعد ما يخلص همشي ونتقابل في المكان بتاعنا</p><p>وليد :: ماشي وانا بكره محضرلك حتة *** غدوة هتعجبك اوي</p><p>يسرا :: يا حبيبي انت اي حاجة بتعملها بتعجبني مش الغدوة بس</p><p>وليد :: بجد يا يسرا ..؟</p><p>يسرا :: طبعا بجد ياقلب وروح يسرا</p><p>وليد :: طب فيه حاجة انا نفسي توافقيني عليها</p><p>يسرا :: انا موافقة علي اي حاجة هتقولها</p><p>وليد :: انا نفسي احس انك بتاعتي ونحدد يومين مثلا ثابتين في الاسبوع نتقابل فيهم طول اليوم</p><p>يسرا :: مش هينفع يا وليد مانت عارف اولادي وكدة</p><p>وليد :: بالعكس . اسمعي بس انا عايز اقول ايه</p><p>يسرا :: سمعاك ياقلبي</p><p>وليد :: لما هنحدد يومين ثابتين من كل اسبوع ساعتها ممكن تقولي ل اولادك ان عندك مثلا يوم كذه ويوم كذه شغل طول اليوم والنظام ده بقي جديد في المصلحة علشان مثلا مطلوب منكم شغل ولازم يخلص او حتي بقي نظام دايم</p><p>يسرا :: اها . ممكن بردو .. خلاص موافقة انا اصلا نفسي نتقابل كل يوم مش بس يومين ونفسي ابقي في حضنك يا وليد واحس بحبك علي طول</p><p>طب انت عارف ياوليد انا اوقات في الشغل بيكون نفسي اوي احضنك واحنا في المصلحة واقول لكل الموظفين انك بتاعي وانا بتاعتك</p><p>وليد :: ياروحي انا بتاعك وملك ايدك</p><p>فيه حاجة كمان بما انك موافقة ودي بقي هنعملها من بكرة</p><p>يسرا :: ايه ؟</p><p>بقلم عادل المتميز</p><p>وليد :: بما اننا خلاص هتبقي معايا مرتين في كل اسبوع وهتبقي طول اليوم معايا وهتبقي بتاعتي طول اليوم فأنا عايز اشوفك علي زوقي وزي ما بحب وكمان عايز احس انك بتيجي بيتك . هننزل بكره بعد الشغل نشتري شوية قمصان علي ملابس داخليه علي كام ترنج وكام عباية بيتي كدة دول هيبقوا في دولابك اللي في شقتنا ولا تحبي نتقابل في الفيلا</p><p>يسرا :: ماشي يا وليد اللي انت عايزه كله انا موافقة عليه .. وخلينا في الفيلا اهي بعيد شوية علي الاقل هناك هبقي قاعدة براحتي ومش خايفة حد يشوفنا واحنا داخلين الفيلا</p><p>وليد :: بحبك علي فكرة</p><p>يسرا :: وانا بعشقك</p><p>..........</p><p>ميدو :: طب يلا بقي ياشباب انا هقوم اروح</p><p>جاسر :: ايه ياعم انت وراك حاجة ما احنا قاعدين ولسة الوقت بدري</p><p>ميدو :: ياعم انا زهقت من القعدة هنا وكمان عايز اروح اذكرلي شوية اليومين دول ماما حطاني في دماغها</p><p>هيثم :: وانا كمان هقوم ملمتش ولا حاجة في المنهج ده</p><p>جاسر :: طيب تمام يعني انا اللي هقعد لوحدي .. يلا بينا</p><p>جاسر سابهم في نص الطريق وميدو وهيثم خلاص علي وشك الوصول للبيت</p><p>هيثم :: بس تصدق انا زعلان منك ياسطي</p><p>ميدو :: زعلان ؟ ليه ؟!</p><p>هيثم :: بقي ياعم المتناك انت جاسر يعرف بحوار النتايه الجديدة وانا اللي ابن خالتك معرفش وكمان باعتله صورها</p><p>ميدو :: بص هي مفيش بيني وبينها اي علاقة عموما دي ست اتعرفت عليها شوية يعني كام يوم وبعدين لقيتها عملتلي بلوك حتي و**** مش فاكر كان اسمها ايه بالانجلش عالفيس</p><p>هيثم :: احا عملتلك بلوك .. بس الست دي جامدة .. هي كان ايه نظامها يعني</p><p>ميدو :: ياعم دي ست كبيرة مش صغير</p><p>يعني في الاربيعينات وكمان متجوزه ومخلفة</p><p>هيثم :: يابن المتناكة دي عز الطلب وكمان جسمها كرباج .. هي عملتلك بلوك ليه؟</p><p>ميدو :: و**** مش عارف انا لقيت مرة واحدة حسابها اختفي من عندي</p><p>هيثم:: هي بعتتلك الصورة دي بس ولا بعتتلك صور تاني</p><p>ميدو :: لا هي اللي ورهالك جاسر بس</p><p>هيثم :: تبقي اشتغاله يامعلم وممكن تكون صورة من النت عادي</p><p>ميدو :: مش عارف كل شئ جايز</p><p>ميدو وهيثم وصلو البيت</p><p>ميدو :: ما تيجي</p><p>هيثم :: لا انا طالع</p><p>ميدو :: ماشي اشوفك بقي بكرة</p><p>..........</p><p>الساعة اتنين بالليل ريم نايمة في اوضتها ويسرا رايحة هي كمان في سابع نومة وميدو سهران مش جايلة نوم لابس اندر حريمي وقميص نوم وعمال يصور نفسه صور وفيديوهات ويبعتهم ل شهد اللي كانت قافلة الفيس</p><p>والواتس لكنها كانت سهرانة مع جاسر بيتكلمو</p><p>علي الساعة تلاتة شهد ظهرت اونلاين وفتحت رسايل ميدو وشافتهم وردت عليه</p><p>شهد :: المتناكة سهرانة وهايجة ولا ايه؟</p><p>ميدو جاله اشعار بالرد وكان راشق في طيزه خياره وبيدعك في زبه واول ما شاف الرساله راح معدول ورد عليها</p><p>ميدو:: هايج اووووي ونفسي اكون معاكي دلوقت</p><p>شهد :: وانا ههيجكك اكتر واكتر يا متناك يا خول بس الأول صور زبك كام صورة واكتب علي ورقة اسم مامتك</p><p>ميدو :: اشمعني ؟ هو حد بيكلمهما دلوقت</p><p>شهد :: اه يا خول .. افتح كدة الفيس بتاع مامتك وابقي اتفرج عالرسايل بنفسك .. مامتك من ساعة بالظبط كان فيه واحد بينكها كتابي بس ابعت الصور دلوقت علشان لما مامتك تصحي الصبح تشوف زبك علي انه زبه هو</p><p>ميدو هاج وكان هيموت ويفتح فيس مامتة وطلع بسرعة ورقة وكتب عليها اسم مامتة وحطها جنب زبه اللي كان في لحظة منتصب علي اخره</p><p>بقلم عادل المتميز</p><p>وصوره كام صورة وعدلهم بحيث ميظهرش اي تفاصيل تانيه غير زبه</p><p>وبعتهم ل شهد اللي اخدتهم منه وبعتتهم لجاسر علي الواتس لكن لما شهد دققت في صور زب جاسر اكتشفت ان زب ميدو قريب اوي من زب جاسر يمكن بس الاختلاف ان زب ميدو اكبر شوية من زب جاسر</p><p>ولو فيه اختلاف تاني فمش باين اوي</p><p>بعتت لجاسر وقالتة متبعتش صور زب ميدو ليها وابعت ليها صور زبك انت</p><p>ده هيخلي ميدو يهيج اكتر</p><p>جاسر :: كدة ممكن هي تلاحظ اختلاف زبي من زبه</p><p>شهد :: علي فكرة زبك وزب ميدو الاختلاف بينهم مش كبير اوي وهي مش هتاخد بالها .. اسمع مني وصور زبك انت</p><p>جاسر :: خلاص تمام .. علي فكرة ام ميدو جامدة اوي بنت المتناكة . فتحتلي من شوية كام اوووووف</p><p>الواد ابن المحظوظة امه جامدة اوي</p><p>شهد :: كسمك يا جاسر . هو فيه ست اصلا جامدة جنبي</p><p>جاسر ::لا طبعا انتي الاساس يا قلبي</p><p>شهد :: طب يلا صور زبك كام صورة وقبل ما تبعتهم ابعتهملي اشوفهم الأول</p><p>جاسر قفل مع شهد وصور زبه كام صورة وبعتهم ليها وبعدين كلمها</p><p>جاسر :: ها شفتي الصور؟</p><p>شهد :: اه حلوين اوي وكمان مش باين ان فيه فرق بين زبك وبين زب الخول ابنها</p><p>جاسر :: طب ده كويس اوي ابعتهم بقي</p><p>شهد :: اه ابعتهم</p><p></p><p>السلسلة الثانيه</p><p>انثي ضائعة في بحر المتعة</p><p>بقلم عادل المتميز</p><p>........</p><p>الجزء الثامن</p><p>...........</p><p>مشهد بين الكاتب وبين صاحبه القصة</p><p>......</p><p>انا :: مساء الخير يا متنااااكة انتي هنا ؟</p><p>ريم :: قلب المتناكة مساء العسل يا قلبي .. اه يا قلبي</p><p>انا :: نكمل طيب ؟ مشتاق اوي اعرف اخوكي لما فتح الفيس بتاع مامته شاف ايه ؟ وعمل ايه لما شاف اللي بينها وبين الشخص التاني</p><p>ريم :: الليلة دي اخويا عرف من الصور اللي جاسر باعتها لماما انه جاسر اللي بيكلمها وهو اصلا كانت متوقع جدا ان جاسر اللي بيكلمها</p><p>انا :: علي كلامك فعلا مكنش فيه غير جاسر قدام شهد تزوقة علي مامتك</p><p>ريم :: فعلا اخويا لما قعد يفكر مع نفسه شهد ممكن تخلي مين يكلم ماما اول حد جه في دماغه جاسر. بس مقدرش يقولها علشان خاف ليكون فيه حد تاني هي وزاه عليها ولما يقولها ممكن هي تخلي جاسر كمان يكلمها وهو مكنش عايز كدة .. يعني علشان شكله قدام جاسر والصحوبية اللي بينهم</p><p>انا :: احكيلي بقي ايه اللي حصل</p><p>ريم :: حاضر بس يا دوله عايزة اسألك سؤال ممكن ؟</p><p>انا :: اه طبعا ممكن اوي</p><p>ريم :: عندي فضول ابن متناكة نايكني في كسي وفي طيزي اني اعرف انت لقب عليتكم المتميز؟</p><p>انا :: هههههههههههههه احا فضول نايكك في طيزك وكسك مرة واحدة</p><p>ريم :: هههههه وفي بوقي كمان . لا بجد عايزة اعرف بجد انت ليه مختار اسم المتميز . يعني في منتدي العنتيل كان النيم بتاعك هناك العنتيل متميز وعالفيس هنا اسمك عادل المتميز</p><p>انا :: ههههههههه بصي انا اصلي بحب اكون ديما متميز في الحاجة اللي بحبها</p><p>ولما دخلت المنتدي وحبيت اعمل فيه عضوية كنت حاطط في دماغي اني لازم اكون فيه متميز فعلشان كدة اخترت اسم العنتيل متميز</p><p>ريم :: بصراحة ومن غير مجاملة انت فعلا متميز وفعلا اسم علي مسمي</p><p>انا :: ياستي تسلمي . هو ده بقي الفضول اللي نايكك</p><p>ريم :: هههههههه الصراحة ايوة اكملك بقي الحكايه</p><p>بص يا سيدي</p><p>..................</p><p>ميدو فتح الفيس بتاع مامته وشاف الرسايل اللي بينها وبين جاسر وبدأ يقرا</p><p>وهاج لما لقي المحادثة فيها سكس وصور لمامتة وهي بقميص النوم والأندر وكمان فيديو وهي بتنيك نفسها بالخياره وطبعا كله تحت التهديد</p><p>واول ما شاف صور زب جاسر علي طول عرفة</p><p>عرفة علشان الغبي كان مصور نفسه في اوضة نومة وميدو حافظها لانه ديما لما بيروحلة البيت اغلب قعدتهم مع بعض بتكون في اوضة نومة ده غير ميدو حافظ شقة جاسر حفظ</p><p>ميدو رغم انه كان في البدايه هايج الا ان صور زب جاسر وتأكده ان اللي بينيك مامته ومعاه دلوقت باس حسابها ومقاطعها الجنسيه وبوشها كمان</p><p>اتأكد انه حط نفسه ومامتة في مصيبة كبيرة مصيبة لا يمكن علاجها</p><p>ميدو بقي بيضرب علي راسه وبيلف في الأوضة بتاعتة مش عارف يعمل ايه</p><p>اتصل ب شهد الساعة تلاتة بالليل لكن شهد كانت عملت تليفونها صامت ونامت</p><p>تاني يوم شهد مارحتش المدرسة واول ما صحيت لقت ميدو رانن عليها فوق العشرين مرة .. اتصلت عليه</p><p>ميدو مكنش هو كمان راح المدرسة وخاف جاسر يقابلة ومبقاش عارف يحط عينه في عنيه ازاي ولا هيمشي معاه بعد كدة بأنهي وش</p><p>في الوقت اللي شهد رنت عليه جاسر كان في المطبخ بيعمل لنفسه اكل وريم في اوضتها قاعدة عالفيس الفيك وداخلة جروب للقصص السكسية بتقرا القصص الخاصة بالمحارم</p><p>ميدو بعد ما اكل عمل كوبايه شاي وقعد وشغل التليفزيون وقعد قدامة</p><p>التليفزيون شغال لكن دماغة بتفكر في المصيبة اللي حط نفسه ومامته فيها بسبب هيجانة وامن لواحدة شرموطة</p><p>قام يجيب تليفونة من الأوضة وبيبص فيه لقي شهد رنت عليه</p><p>اتصل بيها</p><p>شهد :: الو ايوة يا ميدو</p><p>ميدو :: امبارح اتصلت بيكي يعني ومردتيش عليا</p><p>شهد :: اها مانا بعد ما كلمتك امبارح حسيت اني عايزة انام فنمت وعملت تليفوني صامت.. المهم قريت رسايل مامتك</p><p>ميدو :: اه قريت وانا اتصلت بيكي علشان كدة.. انتي ليه عملتي كدة</p><p>شهد :: عملت كدة ايه يابن المتناكة مانت عارف</p><p>ميدو :: اه عارف بس ليه جاسر بالذات هو اللي تخليه يكلم ماما ..</p><p>شهد :: جاسر .. لا طبعا جاسر ايه . ده حد انا اعرفة عالفيس و.. وقبل ما تكمل كلامها قاطعها ميدو بعصبيه</p><p>انتي كدابه يا شهد . ده جاسر ودي اوضة نومة انا حافظها</p><p>شهد :: ميدو افهمني بس انا انا</p><p>ميدو :: انتي ايه . انتي ازاي اصلا تخلي جاسر يعمل كدة مع ماما . انتي عارفة انا مش عارف هبص في عينه ازاي ولا هتكلم معاه بعد كدة ازاي . انتي متخيله المصيبه اللي حطتيني فيها</p><p>شهد :: طب بس افهم جاسر ده اكتر حد انت المفروض تطمن له ده صاحبك</p><p>وميدو بيكلم شهد نسي اني في اللاوضة وسمعتة وهو بيزعق في التليفون بعصبية قفلت الماسنجر وخرجت من اوضتها وسمعتة وهو بيقول جاسر وماما</p><p>وقفت مستخبيه ورا الحيطة وسمعت وهو بيقولها انا دلوقت المفروض اتعامل مع جاسر ازاي وهو معاه فيديوهات تفضحه وتفضح مامتة وياريتها حتي صور وفيديوهات عاديه لا دي بوشها وهي عريانة وبتقول كلام وسخ وبتلعب في كسها</p><p>ريم كانت هتجنن من الكلام اللي بتسمعة وخرجت من ورا الحيطة وقبل ما تزعق وتشتمه ميدو راح قفل السكة في وش شهد</p><p>بقلم عادل المتميز</p><p>ريم :: يا نهار ابوك اسود .. ايه اللي انا سمعتة ده</p><p>ميدو اتلجلج في الكلام ومبقاش عارف يقول ليا ايه</p><p>ريم :: انطق ايه اللي انا سمعتة ده ؟ شهد دي مش كدة ؟ وايه بقي حوار جاسر وفيديوهات وصور مامتك . وازاي وصلت لشهد ؟ وشهد ايه اللي خلاها توصل الفيديوهات له</p><p>ميدو حط ايده علي وشه وقعد علي الكنبه</p><p>ريم:: رد عليا انا بكلمك .. عايزة افهم حالا انت عملت ايه</p><p>تليفونها بيرن</p><p>ريم :: الو ايوة يا ماما</p><p>يسرا :: ريم انا النهاردة عندي شغل وردية تانيه واحتمال اتأخر لعشرة بالليل</p><p>ريم :: ماشي يا ماما تيجي بالسلامة</p><p>يسرا :: اخوكي صحي من النوم ؟</p><p>ريم :: اه يا ماما قاعد اهو</p><p>يسرا :: اكلتو طيب ؟</p><p>ريم :: اه يا ماما اكلنا ..</p><p>يسرا :: طيب يا حبيبتي انا هقفل بقي علشان عندي شغل . وقولي لميدو يذاكر كفايه انه غاب النهاردة من المدرسة</p><p>ريم :: حاضر يا ماما .. يلا سلام</p><p>ريم :: اتفضل بقي اتكلم واشرحلي</p><p>........</p><p>يسرا راكبه عربيه وليد ورايحة معاه الفيلا بتاعتة</p><p>وليد :: تعرفي انا نفسي في ايه</p><p>يسرا :: ايه ؟</p><p>وليد :: نفسي ناخد اجازة من الشغل اسبوع ونقضي الاسبوع ده كله مع بعض منفوتش فيه دقيق بعاد عن بعض</p><p>يسرا :: هههههههههه طماع اوي انت</p><p>وليد :: اسبوع واحد وتقولي طماع .. طب اقولك علي حاجة و**** انا نفسي</p><p>نقضي العمر كلة مع بعض لكن اعمل ايه بقي مش بأيدي</p><p>يسرا :: بحبك اوي</p><p>وليد مسك ايد يسرا وباسها وقالها وانا بموت فيكي</p><p>يسرا :: هههههه طب بص قدامك بقي لحسن ناخد اجازة ابدية من الدنيا انا وانت</p><p>وليد :: هههههههههه بقي كدة ماشي هبص قدامي</p><p>........</p><p>ريم :: يا نهارك اسود يا ميدو . انت عارف انت عملت ايه !؟ انت بسبب ام هيجانك ده فضحت امك</p><p>ميدو وهو بيعيط انا هطلع ميتين امها و**** ل</p><p>بقلم عادل المتميز</p><p>ريم قاطعتة وهي بتزعق و**** ايه ؟ هتقدر تعمل ليها ولا له ايه .. ما خلاص يا حبيبي انت سلمتهم كل حاجة لا ومش بس كدة دانت ذات نفسك متصور ليها وانت لمؤخذه .</p><p>يانهار اسود يا نهار اسود</p><p>ميدو :: يعني اموت نفسي</p><p>ريم :: **** اعلم بقي ست خرا بتاعتك دي ممكن تعمل ايه بالفيديوهات دي ولا ولا صاحبك نفسه ممكن يعمل بيهم ايه</p><p>قولي بقي انت اصلا هتقابله تاني بأنهي وش ها ؟</p><p>شهد رنت علي ميدو</p><p>ريم :: شوف يا خويا مين اللي بيرن عليك</p><p>ميدو :: هي الزفتة شهد</p><p>ريم :: رد رد عالهانم وافتح الاسبيكر خليني اشوف الست خرا دي عايزة ايه</p><p>ميدو فتح عليها وفتح الأسبيكر</p><p>شهد :: هي حصلت تقفل في وشي التليفون ياخول وحياه كسمك لو اتكررت تاني ماهيحصل كويس</p><p>ريم حطت ايدها علي بوقها وهو مفتوح من الصدمة والذهول</p><p>ميدو :: اختي دخلت عليا ومعرفتش ارد</p><p>شهد :: اختك . ماشي يابن المتناكة بس بعد كدة متكررهاش ابقي كلمني علي اني صاحبك لو حد دخل عليك</p><p>بس متقفلش السكة في وشي . ماشي ؟</p><p>ميدو بص ل اخته اللي قعدت علي الكنبه وهي باصة ل اخوها اللي مش عارف ينطق ولا يفتح بوقة والست هانم بتهزقة وبتديله الأومر</p><p>وشاورت له يقفل معاها</p><p>ميدو :: طب انا هقفل دلوقت يا شهد وهكلمك بعدين</p><p>شهد :: لا لسة مخلصتش كلامي اياك تقفل</p><p>ميدو :: فيه ايه ياشهد بقولك مش هعرف اتكلم دلوقت .. انا مخنوق لو سمحتي بعد اذنك انا هقفل</p><p>شهد :: عايز تقفل ؟ طب سلام</p><p>وقفلت السكة في وشه</p><p></p><p>.......</p><p>شهد بعد ما قفلت مع ميدو اتصلت بجاسر</p><p>شهد :: ايوة يا جاسر انت فين</p><p>جاسر انا في مشوار كده . ايه فيه حاجة ولا ايه</p><p>شهد :: اه ميدو عرف ياغبي انك انت اللي بتكلم مامتة وزعلان جدا وعامل حوار</p><p>جاسر :: عرف ؟ ازاي يعني</p><p>شهد :: ماهو حافظ شقتكن واوضة نومك ياغبي</p><p>جاسر :: احااااا ازاي نسيت دي</p><p>شهد:: اهو بقي وزعل جدا مكنش عايزك انت بالذات تعمل كدة</p><p>جاسر :: طب وقالك ايه يعني</p><p>شهد :: زعلان طبعا علشان انتوا صحاب ومكنش عايز سره يتكشف قدامك</p><p>جاسر :: طب انا المفروض اعمل ايه</p><p>شهد :: سيبك منه خالص دلوقت ولما ترجع من مشوارك اكون فكرت نعمل ايه.. يلا سلام دلوقت</p><p>جاسر .. ماشي سلام</p><p>........</p><p></p><p>ريم :: بقي هي دي اللي عمال تقول وتحلف انك هتعمل وتسوي</p><p>ريم سابته ودخلت اوضتها وميدو قعد مكانه وعمال يفكر في ايده ايه دلوقت يعمله لكن ملقاش اي حاجة يعملها</p><p>...........</p><p>يسرا بعد ما وصلت الفيلا هي ووليد وقعدو شويه ارتاحو من تعب الشغل والطريق يسرا قامت علشان تاخد دوش ملت البانيو بالمياه الدافيه والصابون المعطر ونزلت قعدت في البانيو</p><p>الباب خبط ووليد دخل عليها عريان ملط</p><p>يسرا ابتسمت وهي بتغمض عنيها بأيدها ووليد دخل قعد معاها في البانيو وهو بيشيل ايدها من علي وشها وهو بيضحك</p><p>يسرا بتحاول تبعده عنها بدلع وهزار</p><p>لحظات من المدعبه والهزار والضحك اتحولت لهيجان بينهم</p><p>ايده مع ريم الصابون علي بزازها الطريه المنفوخة اتحول الضحك ل سيحان وهيجان وشهوة</p><p>بقلم عادل المتميز</p><p>وليد بقي فوق يسرا وسطه فوق وسطها وزبه بين فخادها وملامس شفرات كسها وشفايفة راحت لشفايفها</p><p>وايده بتحسس علي بزازها وبطنها</p><p>بوس طويل ومص شفايف كان كفيل يخلي زبه ينتصب زي الحديد</p><p>ايد يسرا نزلت من تحت ومسكت زبه</p><p>وبقت بتدعكة براحة وتخبطة في كسها وشفايفها بتعض في شفايفة</p><p>مفيش ثواني وكان زب وليد معدي بين شفرات كسها وراشق كله جواها</p><p>دخله للبيضان في كسها وراح بجسمه كله عليها وايده ماسكة في بزازها كان ناقص يطرشقهم من كتر ما كان هايج عليهم .. ونزل بلسانه حوالين الحلمة يلحس ويحرك طرف لسانه بهيجان ولا هيجان ابطال الأفلام</p><p>يسرا مسكته من طيزه وبدأ تدوس عليه في اشارة منها له انه يبدأ العزف المنفرد علي اوتار كسها المولع</p><p>وبدا بالفعل زب وليد في الخروج ببطئ شديد والدخول مرة اخري</p><p>ااااااااه اااااااااه. حلووو يا وليد . اووووف .. اووووي . كمان .. ايووه ايووووه . اخخخخخخخ اخخخخخخخ كمان كمان</p><p>وليد شغال ينيك فيها ببطئ ورومانسيه والصابون والمايه عاملين احلي زفلطة واحلي هيجان</p><p>وليد بعد وصلة نيك رايق ورومانسي ليسرا في البانيو قام ومسك ايد يسرا وطلعو من البانيو وراح زانقها علي الحيطه ورشق زبه بين فخادها تحت شفرات كسها وايده مسكت ايدها اللي رفعهم عالحيطة وشفايفة راحت علشان تاكل شفايفها</p><p>يسرا من الهيجان رفعت له رجل ووقفت علي التانيه وقالت له دخله يا وليد مش قادرة</p><p>وليد بالفعل مسك زبه وفرش بيه علي كسها شويه وهي حضناه من رقبته وبتقوله دخله بقي مش قادرة</p><p>حط راس زبه علي فتحتة كسها وبدأ يدخله جوها واهاتها بتخرج مع كل سنتي من زبه بيدخل فيها .. واول ما بقي زبه بالكامل في كسها وليد راح شايلها وهو زانقها في الحيطة</p><p>وبقي عمال ينزل بوسطة لتحت سيكا ويرجع يدخل زبه في كسها</p><p>اوووووف. حلو اووووي ده .. اديني .. اوووووي .. اووووووي.. يالهوووي . ايه ده .ايه الجمال ده .. كمان .. كمان يا وليد .. احححح احححححح. حاسه بيه كله في كسي .. ااااااااي ااااااااي. نكني ..نكني .. اااااااااه اااااه</p><p>يسرا حضنت وليد اوووووي بكل قوه وشفايفها راحت تاني لشفايفة تبوس فيه .. وصوت لحمه بقي عالي اوووي وهو بيرتطم في لحمها.. ولحم طيزها بيرج مع كل خبطة من خبطاتة</p><p>نزلها وراح خلاها تلف . وشها بقي ناحيه الحيطة وايده مسكتها من وسطها وخلاها تفلقس له</p><p>بقلم عادل المتميز</p><p>وبأيده بقي عمال يمشي زبه من ورا من علي خرم طيزها لغاية كسها .. مرة واتنين وتلاتة وبعدين راح غارز راس زبه في كسها</p><p>اااااااااه يا وليد .. اه ياحبيبي .. بحبك اوووووي.. بموت فيك يا وليد .. اااااه</p><p>اي اي . ايوة كله والنبي. كله يا وليد .. اوووووووف اووووف</p><p>وليد دخله كله في كسها من ورا .. وايده مسكتها من وسطها . وبقي شغال يطلع زبه ويدخله</p><p>الأول كان النيك متواصل وبراحة وبعدين اتحول لطريقة الدفع مرة واحدة</p><p>يسحب زبه ويرجع يرشقة في كسها بقوووة</p><p>اااااااه ااااااه .. زبك حلو اوووووي .. زبك جميل يا وليد .. نكني ياقلبي . نكني ياعمري .. نكني اووووووي . نيك كسي يا وليد</p><p>وليد كلامها كان مخليه في قمة هيجانة</p><p>وبقي بيرزع زبه بقوة في كسها</p><p>ااااايوووووه .. هو ده .. هو ده .. اووووووف . اوووووف .. ارزعة في كسي اووووي.</p><p>عايزة امصه يا وليد عايز ارضع زبك شوية</p><p>وليد شال زبه من كسها وهي راحت لالفة له ونزلت علي ركبها تحت ركبتة</p><p>ومسكت زبه بأيدها وفضلت تمص وترضع فيه تمص شويه وتلحس بطرف لسانها راس زبه شويه وبعدين راحت نازلة بشفايفها لتحت بيضانه</p><p>مسكتهم بصوابعها وهما مدلدلين لتحت وبقت عمالة تلعب فيهم وبعدين نزلت تبوس بيضانة بموحن وشرمطة</p><p>بعد ما شبعت فيهم بوس بدأت تحرك بيضانه بلسانها وتلحس تحتهم وفوقهم وحوالين منهم وبعدين راحت قامت وقاعد علي قعده الحمام ورجعت بضهرها لورا فتحت له رجليها علشان يحشر زبه الهايج في كسها المولع</p><p>وليد راح ودخل بين فخادها ودخل زبه الواقف بشده في كسها</p><p>وبقي عمال ينيك فيها .. يدخله ويخرجة بسرعة لغاية ما حس انه خلاص هيجيب لبنة</p><p>يسرا قامت بسرعة ومسكت زبه وهي واقفة بضهرها وبقت عمالة تدعك زبه بسرعة في فخدها من الجنب لغاية ما نطر لبنه</p><p>بعدها راحت نازله علي ركبها وبقت تمص زبه واللبن السايل علي راسه...</p><p>........</p><p>ميدو ::الو .. ايوة يا حنين</p><p>حنين :: وحشني</p><p>ميدو :: وانتي كمان وحشاني</p><p>حنين :: مالك بتقولها من غير نفس كدة ليه ؟</p><p>ميدو :: ليه بس ..</p><p>حنين :: معرفش محستهاش وكمان حاسة ان صوتك متغير</p><p>ميدو :: لا مفيش بس يمكن لاني حاسس نفسي تعبان شوية</p><p>حنين :: تعبان ؟ تعبان من ايه ياقلبي</p><p>ميدو :: مش عارف و**** يا حنين يمكن بس شوية اجهاد</p><p>حنين :: الف سلامة عليك ياروحي. طب انا عايزة اشوفك دلوقت . ماتيجي نتقابل في شقتنا</p><p>ميدو :: مش هينفع خالص دلوقت انا بجد حاسس نفسي مجهد ومرهق ومش هقدر</p><p>حنين :: كدة .. طيب خلاص . مع اني هموت وابقي في حضنك وكمان السيكو سيكو وحشني اوي</p><p>ميدو برغم انه حوار جاسر وشهد كان خانقة بس كلمة حنين خلتة يضحك وهي بتقول علي زبه السيكو سيكو</p><p>وقالها :: هو انتي يابت لسة بتتكسفي مني .. علي فكرة اسمه زبك وحشني</p><p>حنين :: اه هو ده بس انا مقدرش اقول اسمه كدة عادي . هتكسف</p><p>ميدو :: فيه واحدة تتكسف من جوزها بردو .. يابت انا يعتبر جوزك</p><p>حنين :: طب بجد انا محتجاج اوي وعايزك</p><p>ميدو :: طب خلاص نتقابل كمان نص ساعة هقوم بس اخد دوش وهرن عليكي لما انزل علشان تنزلي</p><p>حنين :: ايوة بقي كدة .. خلاص هستني منك رنة وانا هقول لماما ان واحدة صاحبتي هتديني مذكرة وهنزل اخدها</p><p></p><p>ريم قاعدة في اوضتها مضايقة اووي من اخوها وعماله تفكر في المصيبة اللي اخوها حط مامتها فيها وانهم ممكن نتفضح . مش ممكن ده اكيد هيتفضحوا</p><p>من كتر التفكير كانت حاسة نفسها مخنوقة اوي ومضايقة وعايزة تبطل تفكير بالموضوع ده بأي شكل</p><p>رجعت فتحت الفيس وقالت اهو تلهي نفسها في قصة من اللي بتتنشر في الجروب</p><p>كان فيه واحد في الجروب اللي فيه القصص دي كان اسمه محمد كمال</p><p>كان بينشر ديما قصص تشد وكانت بتخليها في قمة هيجانها قصصة كانت ديما ياعن المحارم يا عن الدياثة</p><p>فكانت اول ما تدخل الجروب تلقيه منزل قصص جديده او قصة متسلسلة</p><p>وبينزل يوميا علي الجروب اجزاء للقصة</p><p>لقته منزل قصة جديدة وكان عنوانها انثي من نار . قصة محارم</p><p>اسم القصة شدها وبدات تقرا في القصة</p><p>كان يومها محمد منزل اول تلات اجزاء منها</p><p>محستش بنفسها غير وهي مخلصة التلات اجزاء وهتموت وتعرف باقي القصة ايه</p><p>بعد ما قرت القصة قفلت الفيس ونامت علي ضهرها سرحت شوية فيها</p><p>وفي التشابه الكبير اللي في احداث القصة وبين حياتها هي شخصيا وده اللي كان مخليها هتموت وتقرا باقي الأحداث</p><p>فكرت تاني تفتح الفيس وتدخل الأكونت بتاع احمد كمال ده وتحاول تكلمة وفعلا فتحت الفيس وفتحت الأكونت بتاعه وبعتت له طلب صداقة</p><p>وفضلت مستنيه يقبل الطلب بس يظهر في الوقت ده احمدكمال مكنش فاتح</p><p>قفلت الفيس بعد ما استنت كتير وخرجت كان ميدو اخد الشاور بتاعة</p><p>ولبس هدومة ونزل</p><p>وبكدة نكون وصلنا للجزء الثامن من السلسلة الثانيه</p><p>انثي ضائعة في بحر المتعة</p><p></p><p>السلسلة الثانيه</p><p>انثي ضائعة في بحر المتعة</p><p>بقلم عادل المتميز</p><p>..........</p><p>الجزء التاسع</p><p>...............</p><p>ميدو نزل ودخل الشقة واتصل علي حنين علشان تنزل له</p><p>حنين كانت قالت لمامتها انها هتنزل تجيب ورق من صاحبتها ومش هتتأخر</p><p>وفعلا حنين كانت لابسة ومستنيه تليفون ميدو واول ما اتصل حنين نزلت</p><p>حنين :: وحشتني اوووي يا ميدو</p><p>ميدو :: وانتي كمان يا حنون وحشاني اوي</p><p>حنين قربت من ميدو وراحت في حضنة وحضنته وعنيها في عينه وبتسأله حبيبي ماله ايه اللي تاعبه.</p><p>ميدو ::مفيش بس حاسس بشوية اجهاد وارهاق مش اكتر</p><p>حنين :: انا هضيعلك التعب والأجهاد ده وراحت حاطة ايدها بين رقبته وشفايفها راحت لشفايفة واخدتهم بين شفايفها . بوسه طويله كلها شوق ومحبه ورومانسيه</p><p>ميدو كان محتاج حنين فعلا علشان تطلعة من الحالة اللي كان فيها كان حاسس انها فعلا بتحبه</p><p>ايده نزلت علي وسطها وراح زنقها بينة وبين الحيطه ولذق فيها .. وزبه كان بدأ يقف</p><p>حنين :: وحشني اووووي انت .. وفضلت تبوس فيه وميدو زبه خابط في كسها من فوق الجيبة</p><p>ايد ميدو نزلت ليها الجيبة لتحت وحنين كملت قلعها .. وراحت قالعة البلوزه وبقت قدامه بالأندر الأحمر والسنتيان</p><p>نزل علي ركبه بين فخادها وراح يشم في كسها وهي واقفة وايدها بتملس علي شعره ..</p><p>صوابعة راحت لتحت الأندر وبعده عن كسها . وقرب عليه بلسانه</p><p>ااااااااه اااااااه.. بحبك يا ميدو .. وحشني اوووي لسانك علي كسي</p><p>اووووف ..</p><p>لسان ميدو دخل لبين شفرات كسها اللي كان غرق من عسلها</p><p>قام وحنين قلعت الأندر بتاعها والسنتيان وبقت قدامه ملط . وميدو قلع هدومه وراح نازل بيها ونيمها عالأرض علي حصيرة كانت مفروشة</p><p>فتح رجليها ونزل يكمل لحس في كسها</p><p>وهي بتفرك من الهيجان وايدها بتملس علي شعره</p><p>اوووووي اووووووي يا ميدو .. بحبك .. بحبك اوووووي.. اااااااااه ااااااااه</p><p>ميدو رفع رجليها لفوق اووي وحنين مسكتهم من تحت وهو نزل لخرم طيزها وبلسانه بقي بيلحس حوالين الخرم .. ويطلع بطرف لسانه لغايه كسها</p><p>حنين :: مش قادرة يا ميدو. اعصابي كلها باظت .. دخله يلا</p><p>ميدو :: ادخل ايه</p><p>حنين :: زبك .. دخله مش قادرة . اه اه اه</p><p>قام وحط زبه علي فتحة كسها وراح مدخله واحدة واحدة وبراحة لغاية ما بقي كله جواها</p><p>نكني بقي بس براحة .. عايزة احس بزبك وهو بيدخل فيا بشويش</p><p>ميدو بيدخله وبيسحبه براحة اوووي وحنين رافعة رجليها اوي لفوق ومسكهم بأيدها وزبه داخل وخارج بكل انسيابية في كسها</p><p>فضل ميدو ينيك في حنين خمس دقايق وبعدين طلب منها تقوم وتنام علي بطنها</p><p>حنين قامت ونامت له علي بطنها زي ما طلب منها وطلع فوق منها وراح رافع طيزها لفوق شوية وحط زبه من ورا في كسها وراح مدخله للمخاصي ونام فوقها بكل جسمه</p><p>حنين :: حلووو .. حلووووو. حاسة بزبك ماليني اووووويى.. يلا بقي يا ميدو . دخله وخرجة.. عايز اتناك اووووي .. كسي بياكلني وبيحرقني .. اوووووف اووووف</p><p>ميدو بيدخل زبه كله في كسها ويرجع يرفع وسطه لفوق ويرجع ينزل تاني بزبه كله جواها .. شوية من النيك الممتع والرايق وعالحنين وبعدين راح قايم بجسمة وايده مسكاها من وسطها ورفع طيزها ( فلئست ) وسند بأيده علي ضهرها وبدأ النيك بطريقة الدفع بقوه</p><p>بقي بيسحب زبه ويرجع يدفعة بقوة جوه كسها وهي كاتمة صراخ المتعة جواها لكن مع النيك القوي صوت اهاتها بدا يعلي غصب عنها</p><p>ميدو ايده كتفتها من وسطها وبدأ ينيك بقوة اكتر لدرجة ان بزازها بقت مع كل رزعة من رزعاته لكسها كانت بتروح وتيجي قدامها</p><p>اكتر من خمس دقايق من النيك بقوة في الوضع ده وبعدين راح نايم هو علي ضهرة وحنين طلعت فوق منة واخدت زبه في كسها</p><p>تطلع وتنزل علي زبه وهي هايجة مش عايزة زبه يطلع من كسها</p><p>وايده بتفرك في حلمات صدرها ..</p><p>حنين مسكت ايده وبقت تقوله اووووي يا ميدو .افرك حلماتي اووووي. انا هايجة اوووي وبزازي بتاكلني .. عايزك تقطعهم ااااااه .. ااااه</p><p>حنين كانت هايجة بجد ومش شبعانة نيك ويمكن دي المرة الاولي اللي جنين تكون مع ميدو بالشرمطة دي كلها</p><p>فضلت حنين تطبع وتنزل علي زبه وبعدين بقت ترجع لورا وتطلع لقدام وزبه في كسها لغاية ما ميدو كان علي وشك انه يجيب لبنة جواها لكن قدر يقوم حنين بسرعة من علي زبه وخلاها تمس زبه وتدعكة وتجبهم علي بزازها وبطنها</p><p>........</p><p>مستر شريف كان بيتصل علي يسرا اللي كانت حاطة تليفونها في شنطتها وعملاه صامت ومش بترد علي مكالمات</p><p>مشغولة مع وليد في الفيلا بتاعتة</p><p>رن عليها اكتر من خمس مرات وكل مرة لغاية ما الجرس يفصل وهي مش بترد فأخر ما زهق اتصل علي ريم اللي كانت قاعدة في الصالة بتقرا قصص سكس وهايجة عالأخر ولما مستر شريف اتصل ردت عليه</p><p>ريم :: الو اللي منفضلي</p><p>شريف ::هههههههه منفضلك ايه بس هو انا اقدر</p><p>ريم :: مانت مش بتسأل غير لو انا اللي اتصلت . ايه ريم مش وحشاك</p><p>شريف :: وحشاني طبعا وبعدين مانا بتصل ايه</p><p>ريم :: اه بس بعد كام مرة انا اللي اتصل بيك علي فكرة انت وحشني</p><p>شريف :: طب ايه عايز اشوفك</p><p>ريم :: ايه كسي وحشك ؟</p><p>شريف :: اه طبعا كسك وحشني اوي بس مش كسك بس اللي وحشني كلك علي بعضك وحشاني</p><p>ريم :: وانت زبك وحشني اوي . وكسي هيموت وياخده جواه ..</p><p>شريف :: طب هي مامتك عندك؟</p><p>ريم :: اشمعني ؟ ايه بتفكر تيجي عندي البيت</p><p>شريف :: انا مش مجنون للدرجادي يعني وعارف انها اكيد جت من الشغل انا اقصد نتكلم فيديو يعني</p><p>ريم :: لا ماما في الشغل وهتتأخر ل بليل .</p><p>شريف :: في الشغل ؟ مش ميعاد شغلها خلص</p><p>ريم :: لا ماهي اتصلت وقالت انها هتتأخر في الشغل وهتيجي بالليل .. ايه رئيك ما تيجي . انا هايجة اوي وعايز زبك يطفي نار كسي</p><p>شريف :: طب ما تيجي انتي لو ينفع تنزلي!؟</p><p>ريم :: مش عارفة .. بس اخاف ماما تيجي فجاءة ومتلقنيش في البيت تبقي مشكلة</p><p>شريف :: طب ما انا لو جيت برضو هتبقي مشكلة ومصيبة وهتعرف اللي بينا</p><p>ريم :: طب خلاص ايه رئيك اشوفك بكرة ولا اقولك انت وراك حاجة كمان ساعة كدة</p><p>شريف :: لا .. ايه هتيجي ؟</p><p>ريم :: لا بس فيه حاجة كدة في دماغي هشوف ينفع اعملها ولا لا</p><p>ريم وهي بتكلم مستر شريف باب الشقة اتفتح وميدو دخل</p><p>طب انا هقفل دلوقت يا شريف واستني مني مكالمة كمان عشر دقايق</p><p>شريف :: ايه ده مش قولتي كمان ساعة</p><p>ريم :: هههههههه ياعم متنبرش فيها عشر دقايق بس وهرد عليك</p><p>شريف :: منبرش هههههه ماشي ياستي مش هنبر يلا سلام</p><p>ريم قفلت مع مستر شريف وميدو حط مفاتيح الشقة بتاعتة عالطرابيزة وقعد عالكنبه</p><p>ريم عنيها راحت للمفاتيح وبصت ل اخوها</p><p>ايه كنت فين..؟</p><p>ميدو :: كنت تحت في الشقة</p><p>ريم :: حنين ؟ ولا الوسخة التانية</p><p>ميدو :: لا حنين</p><p>ريم :: هو انت ليك نفس تنيك بعد المصيبة اللي انت عملتها انا فكرتك نزلت تشوف حل مع بنت الوسخة التانية دي</p><p>ميدو :: ريم بقولك ايه انا و**** ماصدقت دماغي دي تفصل شوية عن المصيبة اللي حطيت نفسي وماما فيها</p><p>انا دلوقت هعمل ايه ؟ خلاص اللي حصل حصل عندك حل ؟</p><p>ريم :: لا ماهو لازم نلاقي حل مش هينفع نتفضح</p><p>ميدو :: ب**** عليكي ياريم انا بجد ماصدقت افصل</p><p>ريم :: ماشي بس لازم تشوف حل .. وبسرعة</p><p>ميدو :: ماشي . انا هقوم ادخل اوضتي</p><p>وبياخد مفاتيح شقتة وبيحطها في جيبة ولسة بيقوم علشان يدخل اللاوضة بتاعتة</p><p>ريم :: ميدو انا عايزة المفاتيح دي</p><p>ميدو :: مفاتيح ايه ؟ شقتي؟</p><p>ريم :: ايوة</p><p>ميدو :: اشمعني ؟</p><p>ريم :: هقابل مستر شريف فيها</p><p>ميدو بص ل اختة كدة وهو ساكت وراح قاعد تاني وبعدين قالها وهو بيضحك ضحكة صفرا</p><p>اومال يعني بتقولي ليك نفس تنيك وانتي اهو عايزة مفاتيح الشقة علشان تقابلي مستر شريف</p><p>ريم :: المهم انا عايزة المفاتيح</p><p>ميدو :: بص كدة وبعدين قالها .. المفاتيح اهي .. بس هتقابليه امتي يعني ؟ بكره ؟</p><p>ريم :: لا هتصل عليه واخليه يجي الا قولي صحيح انت مش نفسك تشوفه وهو بينكني</p><p>ميدو فرح جدا :: ياريت بس ازاي</p><p>ريم :: نحط تليفون في حتة مستخبيه ونصور</p><p>ميدو :: تصوير تاني ؟</p><p>ريم :: اه وفيها ايه هو انا زيك هبعت الفيديو لحد علشان يمسكها ذله عليا</p><p>ميدو حس بالاحراج والكسفة وقالها ماشي المفاتيح اهي وانا هدخل اوضتي اغير هدومي وانتي شوفي هتعملي ايه وعرفيني</p><p>ميدو دخل الأوضة بتاعتة وريم حست انها زعلتة وكلامها معاه حسسه بالاحراج</p><p>اينعم هو غلط بس خلاص اللي حصل حصل فعلا ومبقاش في ايده حاجة يعملها</p><p>ريم دخلت له الاوضة بتاعتة واتأسفت له وقالتلة حقك عليا واعذرني لان فعلا الموضوع كبير جدا ومش سهل</p><p>ميدو :: عارف و**** انه كبير بس انا خلاص اللي عملته عملته في ايدي ايه اصلح الزفت اللي هببتة</p><p>ريم :: مش عارف بس لازم عالأقل نفكر في حل .. يلا دلوقت انا هقوم واتصل بمستر شريف</p><p>ميدو :: ماشي</p><p>........</p><p>مشهد بين الكاتب وبين بطلة القصة</p><p>........</p><p>انا :: يعني رغم المصيبه اللي كنتو فيها</p><p>واللي ميدو عملها اخوكي كان له نفس لسة يمارس جنس ؟ لا ومش هو لوحده دانتي كمان اتصلتي بمستر شريف علشان يجي ينيكك.. مش شايفة ان كدة الموضوع اوفر شوية؟</p><p>ريم :: بص يا عادل انا و**** مش بكدب عليك في حرف واحد من اللي حكيتة</p><p>اخويا كان حاسس بضغط شديد وكنا احنا الأتنين عارفين حجم المصيبة اللي اتحطينا فيها وبسبب غباء ميدو</p><p>بس زي ما قولتلك اللي حصل كان خلاص حصل واخويا كان بيدور علي اي حاجة تخليه يخرج من التفكير في الحوار ده ومصدق ان حنين كلمتة</p><p>وانا نفس الفكرة شغلت نفسي بقراية القصص وبصراحة لقيت نفسي هايجة من القصة اللي قريتها ليك ودي كانت من ضمن الاسباب القوية اللي خلتني اجي هنا الفيس واكلمك واحكيلك قصتي</p><p>انا :: اه مانا عارف بس انتي وقتها كنتي فاكرة ان اللي اسمه محمد كمال ده هو اللي كان كاتب القصة دي</p><p>ريم :: اه وفضلت فترة كبيرة فاكرة محمد كمال هو اللي بيكتب القصص اللي بينزلها وعرفت بالصدفة بعدين انه بينقلها من منتدي العنتيل .. المهم يعني انا وميدو في اللحظة دي كنا عايزين بأي شكل منفكرش في المصيبة اللي عملها اخويا رغم انه موضوع مش سهل وفيه فضيحة لينا كلنا اولهم ماما وميدو</p><p>وطبعا مستر شريف جه وناكك في شقة اخوكي</p><p>ريم :: اه كلمته وفهمته اننا هنتقابل في الشقة اللي تحت وانها امان ومحدش خالص بيدخلها وطبعا ما صدق</p><p>انا :: وصورتي النيك فيديو علشان اخوكي يتفرج؟</p><p>ريم :: بعد ما كلمت مستر شريف في التليفون وقالي جاي لقيت ميدو جالي اللاوضة وانا بلبس وبجهز نفسي لشريف وبيقولي انه عايز يشوفني وانا بتناك منه يشوفني يعني بجد مش تصوير فيديو</p><p>انا :: ايه ده بجد ؟ يعني اخوكي نزل الشقة معاكي</p><p>ريم :: اه نزل قبل مني وجهز حصيرة في اوضة وقالي انتي هتتناكي في الأوضة دي بس اهم حاجة تسيبي الباب موارب وانا هستخبي في الأوضة اللي جنبكم لغاية ما تاخديه وتدخلو الأوضة بحجة ان الاوضة امان اكتر وان الصوت فيها مش هيوصل بره الشقة وفضل قاعد في الأوضة اللي جنبنا لغاية ما مستر شريف جه وعملت كل اللي قالي عليه ميدو فعلا وهو بقي بيتفرج عليا وانا بتناك من مستر شريف</p><p>ومش بس كدة ده هو اللي كان بيصورنا بالموبايل بتاعة</p><p>انا :: احا بجد لا بقي انتي تحكيلي بالتفاصيل مشهد النيك ده</p><p>ريم :: حاضر هحكيلك من عيوني</p><p>. انا :: انا مش متخيل ابدا واحد يقبل علي نفسه ان اخته تتناك وكمان هو اللي يصورها وهي بتتناك</p><p>ريم :: احنا عيلة وسخة اصلا يا عادل. بجد و**** احنا كلنا وسخين انا ولا اخويا ولا حتي ماما اللي كانت عاملة فيها شريفة الوحيد اللي صعبان عليا في العيلة المتناكة دي هو بابا اللي كان ياقلبي علي طول مسافر علشان يوفر لينا عيشة مرتاحة وميعرفش بوسختنا</p><p>انا :: اه صحيح نسيت اسألك هو باباكي لغاية دلوقت ميعرفش حاجة</p><p>ريم :: لا بابا علي طول مسافر وبيجي مرة كل ست شهور وساعات كل سنه علي حسب ظروف شغله</p><p>انا :: طيب ايه اللي حصل بعد كدة</p><p>نفسي اعرف جاسر وشهد دول بعد ما اخوكي عرف هما عملو ايه واخوكي عمل ايه</p><p>ريم :: ههههههههه اخويا .. اخويا ده خول هيعمل ايه .. شهد يا دوله عملت حاجة بنت متناكة بالاتفاق مع جاسر</p><p>انا :: اشجيني عملت ايه المتناكة دي</p><p>بس الأول تحكيلي لما مستر شريف جه الشقة اللي تحت ازاي وانتي كنتي عاملة ازاي وانتي بتتناكي من مستر شريف واخوكي بيتفرج عليكي</p><p>........</p><p>نرجع للقصة</p><p>........</p><p>جاسر بعد ما خلص مشوارة اتصل بشهد</p><p>شهد :: الو خلصت مشوارك؟</p><p>جاسر :: اه خلصتة..</p><p>شهد :: طب بقولك ايه ينفع نتقابل دلوقت في الكافيه بتاعتنا علشان مش هينفع نتكلم في التليفون</p><p>جاسر :: يعني انزل دلوقت نتقابل</p><p>شهد :: اه وانا هقول لماما اني نازله اذكر مع حد من صحباتي</p><p>جاسر :: خلاص تمام انا هنزل دلوقت</p><p>شهد :: تمام .. يلا وانا كمان هقوم البس وانزل</p><p>شهد قابلت جاسر في الكافيه قعدت وطلبو حاجة يشربوها</p><p>جاسر :: انا كان نفسي اكون جنب ميدو لما عرف اني انا اللي كلمت مامته ههههههه</p><p>شهد :: بتضحك ..الواد كان شايط يابني</p><p>جاسر :: احسن بس عايزة الحق الوليه جامدة وانا لازم انيكها</p><p>شهد :: وطي صوتك يا كسمك .. هتنكهل ياعم متستعجلش</p><p>جاسر :: طيب انا دلوقت المفروض اعمل ايه</p><p>شهد :: عادي انت هتكلمة بالتليفون عادي تجس نبضة يعني عايز تقابلة مثلا تقعد معاه في الكافيه . العادي يعني اللي بتعملوه</p><p>جاسر :: اه وبعدين ؟ مانا بصراحة كمان قلقان</p><p>شهد :: متخلنيش اشخرلك في الشارع قلقان من مين .؟ انت عبيط يلا</p><p>دانت معاك صور وفيديوهات ل امه تفضحها ومعاك الفيس بتاعها وكمان معاك اللي يثبت ان ميدو عايز ينيك امه.. ومش بس كده دانت معاك صور وفيديوهات لميدو نفسه وهو لابس ملابس داخليه حريمي وبيحط خيار في طيزه .. يابني انت عبيط .</p><p>جاسر :: يابنتي انا عارف ده كله انا مش قصدي قلقان انا اقصد يعني انه صاحبي وعرف ان كل ده بقي معايا واني بنيك مامته شات هقابلة ازاي وابص في وشة ازاي . انتي فهماني</p><p>شهد :: لا عادي كسمه كلمة عادي وهو اللي المفروض ميبقاش له عين يكلمك</p><p>انت المهم تطمنة ليك ومتحسسوش انك شايفة خول وكده</p><p>جاسر :: انا اصلا كنت هعمل كدة</p><p>شهد :: المهم انا فيه حاجة في دماغي عايزة اعملها ومش عارفة</p><p>جاسر :: حاجة ايه ؟</p><p>شهد :: انا عايزة اكسر عينه اكتر من كدة</p><p>جاسر ::ههههههه اكتر من كدة ايه بس</p><p>هو فيه اكتر من كدة</p><p>شهد :: اه فيه واللي في دماغي لو حصل زي ما انا بفكر هيبقي حاجة بنت متناكة جدا وميدو ساعتها مش هيبقي له اصلا عين مع انه دلوقت ميقدرش اصلا يرفع عينة فيا</p><p>جاسر :: انتي بتفكري في ايه</p><p>شهد :: بص كمان اسبوع كدة ممكن يحصل اللي في دماغي</p><p>جاسر :: ايوة يعني ايه هو اللي في دماغك ؟ وليه كمان اسبوع</p><p>شهد :: علشان عمو مسافر اللاردن بعد اسبوع وهيقعد هناك اسبوع وماما كل ما عمو يسافر بتروح تقعد عند اختها يومين وبتاخدني معاها انا ممكن اتحجج بالمذاكرة والمدرسة ومروحش معاها وساعتها ممكن اعمل اللي بخطط له</p><p>جاسر :: يا كسمي يا كسمي بردو ايه هو اللي في دماغك</p><p>شهد :: هقولك بس بشرط</p><p>جاسر :: ايه ؟</p><p>شهد اللي هقولك عليه هتعملة علشان اللي في دماغي انت الوحيد اللي ينفع تعملة</p><p>جاسر :: اللي هو ؟</p><p>شهد :: تنيكة</p><p>جاسر :: ههههههههههههههه .. احا انيك مين</p><p>شهد :: تنيك ميدو</p><p>جاسر :: شهد انتي شاربة ايه</p><p>شهد :: انت مش عايز تنيك مامته ؟</p><p>جاسر :: اه طبعا</p><p>شهد :: علشان تنيك مامته لازم تنيكه هو الأول وهنصوره</p><p>جاسر :: ههههههههه ده علي اساس انه هيرضي اصلا يخليني انيكة</p><p>شهد :: لا بقي دي خليها عليا انا .. المهم انت موافق</p><p>جاسر :: موافق بس ليا كمان شرط</p><p>شهد :: كسمك شرط عليا انا</p><p>جاسر :: ههههههه انيك ريم كمان</p><p>شهد:: بص هو انا حاسة ان ريم دي يجي منها بس الاول خلينا في مامتة ولو طلع ريم بيجي منها انا هخليك تدوس</p><p>جاسر :: طب هو فيه سؤال صغير وواقف في دماغي اجابته</p><p>شهد.:: سؤال ايه</p><p>جاسر :: ايه علاقة مامتك وجوزها اللي هو عمك يعني بنيكي لميدو</p><p>شهد :: علشان ده مش هينفع يحصل غير عندي يعني مش هينفع في شقته ولا في اي مكان تاني</p><p>جاسر :: ده اللي هو ليه بقي</p><p>شهد :: هتموت وتعرف انت ازاي هتنيكة بص هفهمك اللي في دماغي</p><p>ببساطة انا وانت هنغفل ميدو</p><p>هجيبة عندي بيتي علي اساس انه جاي ينكني انا .. وانت عارف اني بحب الميول السادية وهو بيعشقها</p><p>فهمغي عنيه واكتف ايده ورجله وهو واخد وضع الكلبه علي اساس اني انا اللي هنيكة بالصناعي</p><p>ونغفلة وانت اللي تنيكة .. فهمت حاجة</p><p>جاسر :: هههههههه يابنت القحبه .. ايه ده هو انتي تقربي ل ابليس</p><p>شهد :: اه بنت خالته يا متناك انت كمان هههههههههه</p><p>.......</p><p></p><p>مشهد نيك مستر شريف ل ريم في وجود اخوها</p><p>.......</p><p>ريم واخوها نزلو الشقة وظبطو الأوضة اللي هتتناك فيها ريم قبل ما يجي مستر شريف بنص ساعة واول ما مستر شريف جه عند البيت واتصل بريم قالت له يطلع وهيلاقيها مستنياه قدام الشقة اللي في الدور اللي تحت شقتهم</p><p>وميدو بسرعة دخل الأوضة التانيه واستخبي فيها</p><p>مستر شريف طلع ولقي ريم مستنياه فاتحة باب الشقة حاجة بسيطة وواقفة وراها مدارية ورا الباب</p><p>مستر شريف دخل وريم قفلت وراه الباب وراحت حضناه وكان في ايده الشنطة بتاعه حطها عالأرض وحضن ريم وشفايفة اخدت شفايفها</p><p>بوسه طويلة كلها مص شفايف لمده تقريبا دقيقة وبعدين ريم مسكتة من ايده ودخلت بيه الأوضة اللي متفقين عليها هي واخوها وسابت الباب موارب</p><p>وراحت ايدها تفك له زراير القميص</p><p>وهو كمل قلع قميصة كانت هي بتفك له حزام بنطلونة وبتفك زرار البنطلون</p><p>في الوقت ده كان ميدو طلع براحة جدا من الأوضة اللي مستخبي فيها ومشي علي طرطيف صوابعة وفي ايده الموبايل ومجهزه علي تسجيل الفيديو</p><p>وكانت ضربات قلبه مش منتظمة من الخوف من ان شريف ياخد باله ومابين انه هيموت ويشوف ريم اختة بتتناك من المستر بتاعها زي ما شاف مامته وهي بتتناك منه</p><p>علي ما قرب من الباب لمح مستر شريف واقف بجنب واخته قاعده علي ركبها ومطلعه زب مستر شريف وعماله تبوس في راس زبه وايدها من تحت بتلعب في بيضانه</p><p>ريم لمحت بعنيها اخوها ميدو وهو واقف من ورا الباب بالجنب وبيصور</p><p>نزلت بلسانها لتحت بيضان شريف وصوابعها ماسكة راس زبه من فوق وبتبص لشريف وهي مبتسمة ولسانه بيتحرك تحت بيضانة وبيطلع لفوق علي البيضان وعالعروق لغاية ما وصلت لراس زبه .. حركت لسانها علي راس زبه وهي ماسكاه بصوابعها وبعدين اخدتة في بوقها وبقت عماله تمص فيه وهي بتتأوه</p><p>يخرب بيت حلاوة زبك .. امممم امممم</p><p>جميل اووووي .. نفسي اكله اكل</p><p>شريف ايده نزلت علي راسها وصوابعة بتدخل بين خصلات شعرها</p><p>ريم :: ياحلاوة زبك .. حلو اوي . اممممم اممممم.. مش شبعانه من زبك</p><p>اوووووف علي الراس كمان ...</p><p>شريف مسك ريم من شعرها وبقي عمال يدخل زبه لغايه زورها وينكها فيه</p><p>ولما حس ان ريم خلاص عايزه تتناك راح مقومها وقلعها القميص والسنتيان ومسك بزازها بأيده وكان هيخليهم يطرشقو من كتر ما كان ماسكهم وبيفعص فيهم</p><p>وبشفايفي بقي بياخد كل حلمة شويه يمص ويرضع فيهم وريم بتتأوهوعيونها علي اخوها اللي كان طلع زبه وبيدعك بأيد وبيصور بأيد</p><p>ريم هاجت لما شافت اخوها هايج واتمنت يكون قدامها علشان وتخليه ينكها مع مستر شريف وتجرب انها تتناك من اتنين في وقت واحد</p><p>ريم :: يلا بقي نكني مش قادرة خلاص</p><p>عايزة زبك في كسي دلوقت</p><p>قلعت الأندر ونزلت عالأرض ونامت ورفعت رجليها له</p><p>شريف دخل براسه علي كسها وفضل يلحس في كسها وهي بتفرك في فروة راسه وتشد بصوابعها في شعره من هيجانها</p><p>اووووي يا شريف اوووي يا حبيبي .. الحس كسي الهايج .. دخل لسانك جوه كسي .. اححححح احححححح.. اووووي .. اوووووي .. اووووف اووووف . مش قادرة خلاص .. كسي هايج اوووووي</p><p>شريف :: كسك عايز ايه</p><p>ريم :: عايز يتناك</p><p>شريف :: يتناك اووي</p><p>ريم :: اه يا حبيبي .. عايزه اتناك اوووي</p><p>يلا بقي مش قادرة</p><p>شريف :: يلا ايه</p><p>ريم :: يلا نكني .. حط زبك في كسي ونكني</p><p>شريف قام ورفع رجليها ودخل بينهم بجسمة وحط زبه علي فتحة كسها وبدأ يدخلة</p><p>كدة يا قلبي .. حلو كدة</p><p>ريم :: اااااه اااااه . كله كله .. عايزه زبك كله في كسي..</p><p>شريف :: اهو كله جوه كسك</p><p>ربم :: احححححح اححححح.. حلو كدة . يلا بقي نكني جامد .. مش عايزة حنيه .. عايزه اتفشخ من زبك يا شريف</p><p>ايوة كدة .. ايوووه حلو ده .. ارزع .. اوووووف ..اوووف .. كمان . كمان .. اوووووي</p><p>شريف عمال ينيك ويرزع وهيبد زبه في كس ريم اللي كانت هايجة وممحونة اووووي بس اللي كان مولعها كدة ان اخوها واقف ورا الباب بيصورهل وشايفها وهي واخده زب المستر بتاعها في كسها.</p><p>ريم:: عايزه في طيزي ..دخله من تحت في طيزي</p><p>شريف :: دانتي شرموطة اوي النهارده . مالك هايجة اوي كدة ليه</p><p>ريم :: هايجة منك ومن زبك . انا شرموطتك ومتناكتك .</p><p>شريف :: انتي شرموطة ولبوة اكتر من امك</p><p>ريم ::ايوه يا قلبي انا متناكة تحت زبك انا وماما . وخدامين زبك .. يلا بقي دخله في طيزي</p><p>شريف رفعها شوية لفوق وتف علي زبه وعلي صوابعة وحط التفافة علي خرم طيزها وحط زبه علي فتحة طيزها وراح مدخله براحة وبشويش وريم بتتوجع منه لغاية ما زبه بقي كله في طيزها</p><p>اووووووف . نكني براحة بيوجع اوووي</p><p>ايه ده كله .. زبك تخين جوا طيزي اوووي</p><p>لا لا براحة ياشريف . ايوة كدة .. يا مزاجكك .. اه اه اه . حلو اوووي كدة</p><p>العب في كسي بصوابعك وانت بتنكني</p><p>ااااححححححح احححححححح.. اووووووف اوووووف</p><p>شريف شغال ينيك في طيز ريم عالهادي وبشويش وصوابعة بتدعك زنبورها</p><p>وبعدين رجع دخله في كسها</p><p>فضل ينيك فيها بكل عنف ورزع وبعدين راح نايم بجسمة كله عليها وراح لحلمات بزازها يمص وينيك من تحت بزبه في كسها وريم حضناه اووووي</p><p>لغاية ما شريف طلع زبه بسرعة وجاب لبنة علي بطنها وبزازها</p><p>ريم كانت خلاص ماتت تحت منه وميدو بشويش رجع بضهرة لغاية ما بعد عن الطرقة ودخل الأوضة وقفل الباب بالراحة وفضل يدعك في زبه لغاية ما جاب لبنة</p><p>.............</p><p></p><p>نرجع لكلام بين الكاتب وبين ريم صاحبه القصة</p><p>.......</p><p>انا :: تسمحيلي اشخر ايه يابنت الوسخة الفجر ده كله .. ده مستر شريف فشخك</p><p>ريم ::ههههههههههههه .. اه بس عايزة اقولك ان السبب الرئيسي كان في هيجاني بجد هو وجود ميدو اخويا وانا بتناك .. احساس تاني خالص وهيجان ابن متناكة</p><p>انا :: اه ده اكيد طبعا ده كان مديكي باور ابن متناكة يابنت الشرموطة</p><p>نيجي بقي ل الشرموطة شهد .. ايه الدماغ بنت المتناكة دي . مش معقول</p><p>ريم :: اه دماغها كانت بنت متناكة وكانت عارفة هي بتعمل ايه</p><p>انا :: انتي متأكدة ان شهد في الوقت ده كانت في تانيه ثانوي</p><p>ريم :: هههههههه اه و**** شفت تفكير الابلسه</p><p>انا :: و**** احنا جنب منكم ملايكة</p><p>ريم :: هو انت لسة سمعت مني حاجة</p><p>ده لسة فيه مصايب وحورات بنت متناكة هتحصل وكلة برعايه الشرموطة شهد</p><p>انا :: هو لسة فيه كمان حورات</p><p>ريم :: اه . هو انت زهقت من القصة ولا ايه</p><p>انا :: لا خالص بس متسغرب جدا بس كميه الاحداث اللي فيها</p><p>ريم :: هو انا اخدت لقب شرموطة ده من قليل يعني هههههههههههه من اللي شفتة واللي حصل معانا</p><p>انا :: بصراحة انتي جنب شهد مؤدبه نيك</p><p>ريم ::هههههه لا مانا بقيت اوسخ منها دلوقت</p><p>وبكدة نكون وصلنا لنهاية الجزء التاسع</p><p>من قصة انثي ضائعة في بحر المتعة</p><p></p><p>السلسلة الثانيه</p><p>انثي ضائعة في بحر المتعة</p><p>بقلم عادل المتميز</p><p>......</p><p>الجزء العاشر</p><p>...........</p><p>ريم فتحت الفيس الفيك بتاعها لقيت احمد كمال اللي بينشر قصص عالجروب بتاعة قابل طلب الصداقة اللي بعتته له كانت الساعة وقتها 11 بالليل ومامتها واخوها قاعدين بره في الصاله بيتفرجو علي مسلسل تركي</p><p>قامت عملت كوبايه نسكافيه باللبن ورجعت دخلت اوضتها يوفكرت تكلمة .. بعد تفكير مدامش عشر دقايق بعتتله فعلا رساله وكان محتواها ..هاي</p><p>فضلت ريم مستنيه محمد يرد عليها لكنة مردش غير بعد نص ساعة</p><p>احمد كمال هاي</p><p>ريم :: بصراحة انا معجبة جدا بالقصص اللي بتنشرها عالجروب وبقالي فترة متابعاك ومتابعة قصصك وكان نفسي جدا اكلمك بس كنت محرجة</p><p>احمد كمال :: ده شرف ليا انك بتابعي قصصي اللي بنشرها</p><p>ريم :: ميرسي</p><p>احمد كمال :: هو انتي كام سنة</p><p>ريم فكرت شوية وقالت بينها وبين نفسها لو قالت عمرها الحقيقي مش بعيد يعمل ليها بلوك لانها صغيرة بالسن</p><p>فقالت تقوله عمرها عشرين سنة</p><p>وفعلا ريم قالت له ان عندها عشرين سنة</p><p>احمد كمال :: العمر كله يا عسل .. انا كمان قريب منك في السن انا 24 سنة</p><p>ريم :: العمر كله ليك</p><p>احمد.كمال :: تسلمي . قوليلي انتي متجوزة ؟</p><p>ريم :: لا طبعا لسة انسه</p><p>احمد كمال :: طيب بقي انتي بتحبي ايه في القصص</p><p>ريم :: كل القصص بحبها بس القصص بتاعتك بحسها مثيره اوي وبتخليني مستعجلة علي الاجزاء ونفسي تنزل القصص كلها كاملة مش اجزاء</p><p>احمد:: ههههههه ياريت كان ينفع بس انا اللي بكتبه بنزله</p><p>ريم :: يعني انا محظوظة اوي اني موجوده في الجروب اللي انت بتنزل فيه قصصك</p><p>احمد :: لا دانا اللي محظوظ</p><p>ريم :: كلك زوق .. ممكن اطلب منك طلب ؟</p><p>احمد :: طبعا ممكن</p><p>ريم :: ممكن تبعتلي قصة انثي من نار كلها ؟</p><p>احمد :: للاسف انا لسة بكتب فيها</p><p>ريم :: خسارة كنت عايزة اقراها كلها ..</p><p>احمد :: معلش بقي لو كنت مخلصها كنت اكيد هبعتهالك كلها</p><p>فضلت ريم تتكلم مع احمد لغاية ما اخوها ميدو دخل وقعد معاها</p><p>ريم قفلت الفيس</p><p>ميدو :: ريم جاسر طول اليوم يتصل بيا وانا مش عارف ارد</p><p>ريم :: اه وبعدين؟ مانت كدة كدة هتشوفو بكره في المدرسة</p><p>ميدو :: لا مش هقدر اروح المدرسة بكرة</p><p>ريم :: طب وبعده . وبعد بعده .. تفتكر انك لما مش هترد عليه النهارده ولا حتي بكرة ولما تغيب كدة انت حليت المشكلة ؟</p><p>ميدو :: مانا مش عارف اعمل ايه</p><p>ريم :: بص يا ميدو احنا خلاص متفقين ان اللي حصل حصل ومهما كان فيه كلام ولا حتي لوم عليك فده مش هيحل مشكلة ..</p><p>ميدو :: طب انا مش عارف الحل فين ؟</p><p>ولا عارف ارد عليه</p><p>ريم :: ماهو انت لو مردتش عليه بردو مش حل . انا مش عارفة المفروض نعمل ايه بس اكيد يعني مش الحل الوحيد في هروبك من جاسر ولا حتي من الوسخة اللي اسمها شهد علشان دي بالذات ملهاش امان وممكن تعمل اي حاجة</p><p>ميدو :: طب اكلمها يعني</p><p>ريم :: اه انا شايفة انك تكلمها وتقولها انك مش ضامن جاسر مع اني اصلا خوفي كله من الشرموطة بنت الوسخة دي اكتر من خوفي من جاسر</p><p>ميدو :: انا لما فكرت فيها رئي من رئيك</p><p>المهم صحيح عايز اقولك ان مستر شريف ده فشخك النهارده</p><p>ريم :: اه مانت مبسوط شوفتني عيني عينك كدة وانا بتناك</p><p>ميدو :: هههههههههه بس مستر شريف بصراحة جامد وكان مخليكي زي العجينة تحت منه</p><p>ريم :: تصدق ياميدو انا اكتشفت حاجة غريبة النهارده بس الوسخة بتاعتك دي اكتشفتها فيك قبل مني</p><p>ميدو :: هههههههه ايه دي</p><p>ريم :: انك خول ومتناك بجد ..</p><p>ميدو :: ههههههه وده ليه بقي</p><p>ريم ::علشان انا حسيت بده لما بصيت عليك وعيني جت في عنيك وانا تحت مستر شريف</p><p>ميدو :: شوفتي ايه يعني</p><p>ريم :: شوفتك كنت هايج وخوفت ان مستر شريف يشوفك كنا هنتفضح هههههه</p><p>ميدو :: لا مانا كنت واخد بالي وواقف بطريقة مش هياخد باله مني انتي بس اللي كنتي مركزه معايا علشان عارفة اني موجود</p><p>ريم :: بس عايز الحق متعة تانيه خالص وانا بتناك منه وعارفة انك شايفني</p><p>حسيت بمتعة رهيبة وهكررها تاني</p><p>ميدو :: طب انا كلامك ده دلوقت هيجني . ما تيجي</p><p>ريم :: لا ماما صاحيه وممكن تدخل علينا في اي وقت</p><p>ميدو :: طيب اقوم انا اضرب عشرة عالفيديو بتاعك مع شريف</p><p>ريم :: اه صحيح هات يا خول تليفونك</p><p>ميدو :: ليه ؟</p><p>ريم :: هات بس افتحة وهاتة</p><p>ميدو :: اهو . خدي</p><p>ريم بعتت لنفسها الفيديو ومسحتة من تليفون اخوها</p><p>ميدو :: احا .. ليه كدة</p><p>بقلم عادل المتميز</p><p>ريم :: مضمنش بصراحة تبعتة للوسخة بتاعتك انا مش ناقصة</p><p>ميدو :: طب كنتي استني اتفرج عليه</p><p>ريم :: بالليل لما ماما تنام ابقي تعالا هنتفرج عليه واخلي قرون الدياثة عندك تلتهب ههههههههههه</p><p>ميدو :: اشطا .. يلا هروح اوضتي انا</p><p>......</p><p>يسرا تليفونها رن بصت لقت مستر شريف هو اللي بيتصل</p><p>اخدت تليفونها ودخلت اوضتها</p><p>يسرا :: ايوة يا شريف</p><p>شريف :: اخيرا رديتي . ايه ؟ طول اليوم برن عليكي جرس ومش بتردي يسرا :: معلش يا حبيبي و**** كنت طول اليوم النهارده مشغولة في الشغل</p><p>مستر شريف :: ده من امتي بقي النظام الجديد ده</p><p>يسرا :: مش فاهمة</p><p>مستر شريف :: يعني انك تطبقي في الشغل بتاعتك الموضوع ده بقي متكرر في الفترة الاخيرة ومكنش بيحصل خالص في الأول</p><p>يسرا :: اعمل ايه ده نظام جديد اتعمل في المصلحة وباخد عليه فلوس زياده ارفضها ؟</p><p>شريف :: مش قصدي بس مستغرب مش اكتر</p><p>يسرا :: ليه مستغرب عموما انا بكون في شغلي لو بتشك فيا دي حاجة تانية</p><p>شريف بأستغراب :: اشك فيكي ؟ ليه بتقولي كدة</p><p>يسرا :: مش عارفة ياشريف ليه حاسة بطريقة كلامك معايا فيها شك</p><p>شريف :: لا خالص بس كل الحكاية انك وحشاني وحاسس اننا بعاد شوية عن بعض يعني لا بنتكلم زي الأول ولا بنتقابل وحتي لو انا متصلتش بيكي انتي مبقتيش تتصلي بيا حاسس انك بتبعدي</p><p>يسرا :: ياحبيبي ابعد عنك ايه بس بس و**** انا في ضغوط شغل مش اكتر</p><p>وكمان الأولاد عندي بقوا بيسهروا كتير وحاسة ان الدنيا عندي مش متظبطة</p><p>شريف :: طب الخميس الجاي ده مش هنتقابل بردو</p><p>يسرا :: لا هنتقابل يا حبيبي انت كمان وحشني</p><p></p><p>........</p><p>الساعة 12 كانت يسرا كانت قاعدة في الصاله هي وريم وميدو وحست انها بتنام وهي قاعدة فقامت دخلت اوضتها</p><p>علشان تنام وقالت لميدو ول ريم ايه مش هتنامو انتو كمان .. يلا علشان هتصحوا بكرة علي مدرستكم</p><p>ريم قامت وطفت التليفزيون ودخلت اوضتها وميدو دخل اوضته وبعد ما اتأكد ان مامتة دخلت اوضتها وقفلت عليها الباب خرج وفتح اوضة ريم بسرعة اللي كانت مستنياه علي سريرها وبتقلع هدومها</p><p>ميدو قلع الشورت والفانلة الحملات اللي كان لابسهم وطلع جنب اختة عالسرير</p><p>ربم :: قفلت الباب بالنفتاح</p><p>ميدو :: بالمفتاح ؟ تصدقي مش فاكر. استني كدة وراح بص لقي نسي يقفلة بالمفتاح ف قفلة بالمفتاح وراح طالع تاني جنب اختة</p><p>ريم :: تعالا يا متناك يا معرص .. تعالا في حضن اختك المتناكة</p><p>ميدو :: اجي مجيش ليه .. وراح حاضنها وايده بتتمشي علي ضهرها وطيزها</p><p>ريم :: ايه نفسك تتفرج تاني عليا وانا بتناك يا معرص</p><p>بقلم عادل المتميز</p><p>ميدو :: اكيد طبعا .. بس اللي نفسي فيه بجد اني اكون جنبك قاعد عالسرير وراسك علي فخدي ومستر شريف بين فخادك مدخل زبه فيكي وبينيكك</p><p>ريم :: معرص معرص يعني مفيهاش كلام</p><p>ميدو :: طب يلا بقي شغلي الفيديو هموت واتفرج عليه تاني</p><p>ريم :: مش كفاية يا خول انك شفتني بعنيك وانا بتناك عايز تشوفني تاني</p><p>ميدو :: يلا بقي . وراح حط ايده علي كسها وصباعك بحسس علي زنبورها وريم جابت التليفون وبدأت تشغل الفيديو</p><p>فضلت ريم تتفرج علي نفسها وهي بتمص في زب شريف وتتناك منه</p><p>ريم :: علي فكره التصوير مش جامد اوي انا كنت فاكرة هيبقي احسن من كدة</p><p>ميدو :: متنسيش اني كنت بصوركم وانا مستخبي ومن بعيد وكنت خايف مستر شريف يحس بيا</p><p>ريم :: بس هو احلي حاجة في الفيديو ده ان وش مستر شريف ظهر مرتين فيه</p><p>ميدو :: بس الاجمل وانتي بتمصي زبه كان باين اوي وعرفت اصورة صح</p><p>ريم :: اه يا متناك مانت قربت الكاميره اوي علي وشي وانا بمص زبه</p><p>ميدو زبه وقف وخبط في فخد اختة من الجنب</p><p>ريم :: المتناك بتاعك وقف اهو . شكله بيموت في التعريص</p><p>ميدو :: ايوة وعايز انيكك في كسك زي ما مستر شريف ناكك</p><p>ريم :: طب قوم يا متناك انزل بوس رجلي . مش بتحب كدة بردو يا خول</p><p>ميدو :: انا بموت في كدة .</p><p>ريم :: اقولك .. استني خد ده البسه والبس السنتيان بتاعي</p><p>ميدو :: اووووووف كسم الهيجان .. عيوني</p><p>ميدو اخد من ريم الأندر بتاعها اللي قلعتة والسنتيان وقام علشان يلبسهم</p><p>وريم طلعت تليفونها وبدأت تصور اخوها وهو بيلبس الاندر بتاعها والسنتيان</p><p>ريم :: ايوة شطور كدة .. انزل بقي بوس رجلي يامعرص . بوس يا خول يا متناك يا بتاع الشرموطة شهد</p><p>ميدو تحت رجل اختة نازل زي الكلب علي ايده ورجليه ومنظر السنتيان واللاندر عليه كأنه مرة وسخة</p><p>بيبوس رجل ريم ولسانه خرج يلحس بطن رجليها</p><p>ريم :: شاطر كدة ايوة الحس رجلي .. ايوه كدة .. الحس صوابعي ومص فيها</p><p>.. مش بتعمل كدة مع المتناكة اللي اسمها شهد</p><p>ميدو بيمص صوابعها وبيلحس بين الصوابع وقالها :: ايوه</p><p>ريم :: بوس والحس يا متناك كويس وبضمير علي الأقل انا الوحيده اللي هخليك معرص .. اختك وبس يا متناك</p><p>ميدو شغال يلحس رجليها وصوابعها ومشط رجليها وكعبها</p><p>وبعدين ريم قالت له تعالا بقي يا عرص الحس كس اختك الحس كسها المتناك اللي كان فيه زب المستر بتاعها</p><p>يمكن ريم كانت هي بتهيج هي كمان وهي بتعرص اخوها كان ده مخليها تحس بضعف الشهوة وكسها كان بينفض</p><p>ميدو طلع علي كسها . وبقي عمال يلحس فيه .. طرف لسانة رايح جاي بين شفراتها وزنبورها وهي عماله تصوره وتقرب الكاميره وتجيب وشه ولسانه وهو بيتحرك علي كسها</p><p>بعدين قالت له تعالا بقي يا خول لما انيكك دانا مجهزة ليك خيارة هتفشخ طيزك وراحت مطلعة خيارة بنت متناكة تخينة اوي من تحت المخدة وقالت له قومي يا لبوه روحي هاتي بقي كريم الشعر بتاعي من عالتسريحة</p><p>ميدو راح جاب ليها الكريم</p><p>ريم :: فلقس يا خول وهاتلي المتناكة طيزك</p><p>ميدو فلقس وريم قالت له امسك كدة الفون علي ما اظبط طيزك</p><p>حطت علي طيزه كريم وبعدين اخدت منه الفون .. وبدأت تحاول تدخل الخياره في طيزه</p><p>ميدو بيتوجع من حجم الخيارة وريم من هيجانها علي طيز اخوها كانت مصممة تدخلها .. وبقت عماله تشتمة</p><p>وتهيجة وهي بتحاول تدخل الخيارة .. اللي في الأخر مع الكريم دخلت</p><p>ريم :: شوفت يا خول .. اهي طيزك</p><p>بقلم عادل المتميز</p><p>بقت اوسع من كسي .. والخيارة دي كلها دخلت في طيزك. بعد كدة هسميك ابو كسك .. يا متناك</p><p>فضلت ريم تنيك ميدو بالخيارة وهو من تحت بأيده عمال يلعب في زبه لغاية ماجابهم</p><p>ريم :: احا يا ميدو .. ايه ده ؟</p><p>ميدو نام علي بطنة ومردش علي ريم</p><p>والخياره جوه طيزه</p><p>ريم :: يحرق ميتين امك .. طب انا هايجة دلوقت اجيب مين ينكني</p><p>قوم ياخول علي اوضتك علشان انا هتخمد</p><p></p><p>...........</p><p>تاني يوم ريم رجعت من المدرسة لقت اخوها قاعد فاتح الفيس بتاع مامتة وبيقرا الرسايل اللي بينها وبين جاسر</p><p>ريم :: ايه ده هو فيه جديد بينهم</p><p>ميدو :: انتي مش بتفتحي حسابها ولا ايه</p><p>ريم :: لا اصلي بفتح الحساب الفيك بتاعي يعني بقرا عليه شوية قصص كدة من علي جروب عالفيس .. ايه طمني جاسر وصل لفين؟</p><p>ميدو :: ناكها امبارح شات و طلب رقمها بس ماما قالتلو معلش مش هينفع اديك رقمي دلوقت وهو عملت فيها الحمل الوديع وقالها زي ما تحبي</p><p>ريم :: خلاص هدخل اقلع هدوم المدرسة واجي اعمل اكل وبعد ما اكل هبقي اقري الرسايل اللي بينهم</p><p>المهم كلمت الشرموطة شهد ؟</p><p>ميدو :: لا</p><p>ريم :: ليه ؟ كلمها وجر معاها ناعم دلوقت مش من مصلحتنا خالص اننا نعاديها .. دي شرموطة وتتوقع منها اي حركة وسخة</p><p>ميدو :: يعني اكلمها</p><p>ريم :: انا هدخل اغير وانت كلمها دلوقت</p><p>ميدو :: ماشي ..</p><p>وفعلا اتصل بيها وريم دخلت اوضتها تغير هدومها</p><p></p><p>شهد :: بتتصل ليه ؟</p><p>ميدو :: بتصل عادي ايه اقفل؟</p><p>شهد :: اه اقفل</p><p>ميدو ::بتتكلمي بجد ؟</p><p>شهد :: ايوة بتكلم بجد انت مش اول امبارح بتتصل بيا وزعلان اوي وعملت فيها السبع رجالة عليا ولما بكلمك وبحاول اشرحلك عملت نفسك زعلان اوي وقولت انا هقفل دلوقت وقفلت ومن ساعتها مفتكرتش تتصل بيا غير دلوقت</p><p>ميدو :: هو مين فينا اللي مفروض يزعل انا ولا انتي</p><p>شهد :: ميدو انت هتحور ؟</p><p>ميدو :: هحور ؟ ليه بقي</p><p>شهد :: اه بتحور هو معلش يعني هو مين اللي قال انا نفسي اشوف ماما بتتناك ونفسي انيكها</p><p>ميدو :: شهد انتي عارفة ومتأكدة ان اللي مزعلني ان الشخص اللي اختارتيه هو جاسر ولو علي اني اشوفها بتتناك من حد فأنا قولتلك ان شفتها مع مستر شريف بس فيه فرق من اني نفسي اشوفها مع حد ميكنش فيه بيني وبينه صحوبيه زي جاسر وبين اي حد تاني</p><p>انا كنت عايز حد معرفوش او يعرفني</p><p>شهد :: بالعكس عالاقل جاسر هيخاف عليك وعلي مامتك من الفضيحة اي شخص تاني كنت هضمنة منين . اضمن انه ميخدش المقاطع والصور اللي علي حسابها ده ويعمل ليها فضيحة منين اي شخص تاني كان ممكن يستغل الفيديوهات والمقاطع اللي معاه ضدها وضدك</p><p>ميدو::علي فكرة انا مطلبتش منك تاخدي مني حساب ماما وحسابي انتي اللي طلبتي وانا مردتش ازعلك علشان متفقين اني هكون بتاعك وتحت امرك وانفذ كل اللي تطلبيه مني</p><p>شهد :: تصدق انا بنت وسخة فعلا اني كنت عايزة ابسطك</p><p>ميدو :: بلاش الطريقة دي انا مش قصدي</p><p>شهد :: ولا قصدك خلاص بقي انا هخلي جاسر يبعد عن مامتك خالص وانت لو عايز تغير باس الحسابات غيرها</p><p>ميدو :: مش ده قصدي كدة كدة جاسر لو حب يفضحني هيفضحني خلاص كل حاجة اصلا اكيد هتكون معاه وهيحتفظ بالفيديوهات دي ده غير ان شكلي بقي زباله اوي قدامة</p><p>شهد :: لا متخفش جاسر محملش حاجة علي جهازة</p><p>ميدو :: بتضحكي عليا ولا علي نفسك .. طبيعي اي حد هتكون تحت ايده مقاطع وصور زي دي هيحتفظ بيها</p><p>بصي انا مش دي مشكلتي دلوقت انا بس عايزك تضمنيلي ان جاسر ميعملش حاجة بالمقاطع والصور اللي معاه</p><p>شهد :: لا متخفش اضمنة برقبتي</p><p>ميدو :: علي فكرة جاسر كلمني اكتر من مرة من بعدها وانا مش برد عليه . وحتي المدرسة مش بروحها وماما بتسألني مش بروح ليه بقالي يومين وبقولها تعبان</p><p>شهد :: اه مانا عرفت . كلم جاسر عادي يا ميدو ومتبقاش حساس.. جاسر مش هيتعامل معاك زي مانت فاكر .. بالعكس هو قالي انك صاحبه ومستحيل انه يبصلك بصة مش كويسة وياعم اعتبر ان مش جاسر اللي بيكلم مامتك وانت متجبش سيرة الموضوع ده معاه وهو مش هيجيب سيرتة</p><p>ميدو :: ياريت و**** يا شهد</p><p>شهد :: لا متقلقش هو مش هيعمل غير كدة</p><p>ريم خرجت من اوضتها بعد ما غيرت هدومها</p><p>ايه كلمت الوسخة</p><p>ميدو :: اه كلمتها.</p><p>ريم :: ها قولت ليها ايه وقالت ليك ايه</p><p>ميدو حكي ل ريم اللي حصل بينه وبين شهد</p><p>ريم :: طب كويس المهم بقي انت لو جاسر كلمك رد عليه ولو طلب منك تتقابلو انزل وقابله اهو عالاقل نعرف مايته ايه . الهروب منه مش هيفيدنا</p><p>ميدو :: ماشي</p><p>بقلم عادل المتميز</p><p>ريم :: انت اكلت ؟</p><p>ميدو :: اه</p><p>ريم :: طب بقولك ايه ماتنزل تشتري ليا بيتزا .. مليش نفس ل اي اكل بيتي</p><p>ميدو :: ماشي</p><p>ريم :: اشطا وانا هدخل اوضتك اتفرج علي حبه افلام من اللي علي الكمبيوتر بتاعك</p><p>ميدو :: مش هتبصي علي المحادثة اللي بين جاسر وبين ماما</p><p>ريم :: اه صحيح فكرتني .. هات تليفونك اقرا وانت انزل هات البيتزا</p><p>ميدو :: ما تفتحي حسابها من عندك</p><p>ريم :: لسة هعمل خروج من حسابي وادخل حسابك . من تليفونك اسهل</p><p>ميدو :: ماشي خدي . والباس 3690</p><p>ريم :: اشطا</p><p>............</p><p>شهد اتصلت بجاسر وقالت له ان ميدو كلمها وحكت له بالتفاصيل الكلام اللي حصل بينها وبينة</p><p>جاسر :: يعني ميدو خايف فعلا مني</p><p>شهد :: اه خايف منك ياعلق ميعرفش انك انت كمان خول زيه</p><p>جاسر :: ههههههههههه انا خول اه وبتناك منك مش هنكر بس انا لا معرص ولا عمري هبقي معرص</p><p>شهد :: متخليهاش تكبر في دماغي واخليك زيه</p><p>جاسر :: صحيح هو انا نفسي اسألك سؤال من زمان مش لاقي له اجابه</p><p>شهد :: سؤال ايه</p><p>جاسر :: انتي قولتي ليا اول ما اتعرفنا وطلبتي مني تبعبصيني ان جوز امك اللي هو عمك هو اللي علمك تبقي كدة وحببك في ميول المستريس صح</p><p>شهد :: اه وكنت كل ما اذله واخليه يلبس لبس حريم كان بيديني فلوس وهدايه</p><p>جاسر :: سؤالي بقي انتي ليه حبيتي الوضع ده يعني ايه اللي خلاكي تحبيه وتستمري فيه .. كمان شايف انك عايزة تكسري عين ميدو كأنه قاتل ليكي قتيل</p><p>شهد :: بص يا جاسر انا في اللاول كنت شايفة شخصيه عمو وحيد دي شخصيه قوية وكنت شايفاه صاحب نفوذ وكان له هيبه كدة وتقريبا هو اول حد يعلمني السكس من صغري بدايه لمل كان بيدخل عليا الأوضة وانا نايمة ويحسس علي جسمي .. هو اللي طلع مشاعري الجنسية واتولدت علي ايده الرغبه في الممارسة . ولما بدأ يطلب مني انه يبوس رجلي ويديني فلوس مقابل ده بدات احس ان الهيبه بتاعتة كلها ولا حاجة وانه هو وكل الرجالة تحت رجلي</p><p>واللي عايز يوصل ليا لازم يكون كلب تحت رجليا الأول كمان لما خلاني اتفرج علي النوعيه دي من الافلام حبيتها وحسيت انها جزء من تكوين شخصيتي فكبرت جوايا ميول المستريس</p><p>جاسر :: طب ليه ميدو بتعملي معاه كدة</p><p>يعني انا مثلا انتي بتنكيني وبتخليني البس اندرات وقمصان وبصراحة انا بعشق ده معاكي بس حاسس انك مع ميدو مختلفة عايزة تذليه وتكسريه اكتر</p><p>شهد :: علشان انت قولتها من شوية . انت خول اه بس مش معرص ميدو ده عيل معرص كفايه انه عارف ان امه متناكة ونفسه هو كمان ينكها وعنده استعداد يعمل اي حاجة وينيك امه</p><p>جاسر :: كلامك ده هيجني ماتيجي نتقابل</p><p>شهد :: هههههههههه خول انت ونفسك انيكك صح .. لا دلوقت مش هينفع</p><p>جاسر :: لا ليه وراكي ايه</p><p>شهد :: ماما نزلت تشتري شوية حاجات وعمو اتصل بيا عايزني انيكة قبل ما ماما تيجي ودي فيها ميه جنيه</p><p>جاسر :: لا ان كان كدة عمو وحيد اولي مني</p><p>شهد :: بقولك ايه ما تكلم ميدو كدة واطلب منه انك تقعد معاه في الكافيه شوف هيقولك ايه</p><p>جاسر :: هعمل كدة بس شوية كدة عالمغرب .. دلوقت هريح شوية ولما اصحي عالمغرب اكلمة</p><p>بقلم عادل المتميز</p><p>شهد :: اشطا يا متناك المهم متجبش معاه سيرة مامته ولا تحسسه بحاجة</p><p>جاسر :: لا متخفيش علي اتفقنا</p><p>...........</p><p>يسرا :: الو ايوة يا شريف</p><p>شريف :: حبيتي اللي وحشاني اوي ايه في الشغل ولا مشيتي</p><p>يسرا :: خلاص فاضلي شوية وهمشي</p><p>شريف :: طب ايه رئيك الغي الدروس بتاعة النهاردة ونتقابل ناكل لقمة مع بعض في اي مطعم</p><p>يسرا :: لا مش هينفع معلش يا شريف</p><p>شريف :: هو في ايه يا يسرا ؟</p><p>يسرا :: في ايه يا شريف</p><p>شريف :: انا اللي بسألك .. انتي مبقتيش عايزني ؟ ليه بقيتي علي طول تتهربي مني هو انا حصل مني حاجة ضايقتك مني او خليتك تتغيري من ناحيتي</p><p>يسرا :: لا خالص وانا مش متغيرة فعلا كل الحكايه ان امبارح كنت مطبقة في الشغل والنهاردة مش حابه اتأخر علي الاولاد مانت عارف انا اللي بعمل ليهم الاكل وباباهم مسافر وملهمش غيري</p><p>شريف :: انا مش بتكلم عن النهاردة بس يا يسرا .. انا ملاحظ انك مبقتيش زي اللاول معايا وقولتلك الكلام ده قبل كدة . يسرا انتي متغيرة من ناحيتي</p><p>يسرا :: شريف عايز نتغدي مع بعض النهاردة ماشي . انا مش حابه خناق</p><p>شريف :: لا وعلي ايه .. خلاص يا يسرا</p><p>براحتك واعملي حسابك ان النهاردة التلات يعني يوم الخميس الجاي بالليل هجيلك البيت</p><p>يسرا :: عاملة حسابي من غير ما تقول</p><p>باب مكتبها خبط</p><p>يسرا :: ادخل .. طب سلام دلوقت يا شريف</p><p>وليد :: مش يلا بقي</p><p>يسرا :: حاضر بخلص بس الورق اللي قدامي وهنمشي</p><p>وليد :: تحبي نتغدي فين النهاردة</p><p>يسرا :: اي مكان انت هتغديني فيه انا هكون عايزه اروحة</p><p>وليد :: طب انا هنزل واسبقك في عربيتي في الشارع الخلفي</p><p>يسرا :: ماشي يا حبيبي</p><p>..........</p><p>ميدو :: الو ايوة يا جاسر</p><p>جاسر :: ايه ياعم فينك عمال ارن عليك وتليفونك جرس ومش بيرن</p><p>ميدو :: معلش مكنتش عارف ارد عليك كنت تعبان وتليفوني كنت عامله صامت</p><p>جاسر ::لا الف سلامة عليك يا صاحبي . طب ايه برد يعني ولا ايه</p><p>ميدو :: اه كان شوية برد بس الحمد ***</p><p>جاسر :: طب الحمد *** . طب انا عايز اشوفك .. تجيلي البيت ولا نتقابل عاللكافيه بتاعتنا ولا ايه</p><p>ميدو :: ده امتي ؟</p><p>جاسر :: يعني بالليل كالعادة بعد المغرب</p><p>ولا مش فاضي النهاردة</p><p>ميدو :: لا عادي اشطا ماشي</p><p>جاسر :: تمام يا صاحبي .. خلاص عالساعة سبعة نتقابل وكمان قول لهيثم يجي معاك .. وحشتني اللمة بتاعتنا</p><p>ميدو :: فل</p><p>.............</p><p>حوار بيني وبين صاحبه القصة</p><p>...........</p><p>انا :: بت ياريم .. يازفته انتي هنا</p><p>ريم بعد ساعة ردت</p><p>ريم :: اه يا دوله هنا</p><p>انا :: لسه فاكرة تردي يا كسمك</p><p>ريم :: اموت انا في الشتيمة والنبي لو اعرف انك هتشتم كدة كل مرة هرد عليك متأخر</p><p>انا :: هههههههه لا مااحنا خلاص بقينا صحاب وانا بنيك صحابي</p><p>ريم :: ههههههههههه طب يلا نكني بقي</p><p>انا :: يابنت القحبه ما صدقتي ههههههه</p><p>ريم :: حاضر ثواني اه صحيح نسيت اباركلك علي قصة الصدمة قصة حلوة</p><p>انا :: ايه ده بجد عجبتك؟</p><p>ريم :: اه و**** عجبتني وبستناها واللي عجبني ان الجان نايكهم كلهم .. نفسي انا في عفريت يركبني زيهم</p><p>انا ::ههههههههههه هههههههههه ههههههههه</p><p>ريم :: ايه الضحك ده كله هههههههه</p><p>انا :: اصلك مش عاتقه بني ادمين وعايزة تدخلي كمان عالعفاريت</p><p>ريم :: انا بحب النيك يادوله واكيد العفاريت دول زبهم مختلف</p><p>انا :: طب يا كسمك ما تيجي نكمل القصة بدل الرغي ده</p><p>ريم :: عيوني يا دوله .. نكمل</p><p></p><p>انتهاء الجزء العاشر من السلسلة الثانيه</p><p>من قصة انثي ضائعة في بحر المتعة</p><p></p><p>السلسلة الثانيه</p><p>انثي ضائعة في بحر المتعة</p><p>بقلم عادل المتميز</p><p>.........</p><p>الجزء الحادي عشر</p><p>...................</p><p>هيثم :: امبارح اتعرفت علي حته ديك نتايه انما ايه ياض ياميدو كرباج</p><p>ميدو :: اتعرفت عليها فين دي</p><p>جاسر :: تلقيه اتعرف عليها عالفيس</p><p>هيثم ::اه يا اسطي عالفيس. امبارح بالليل كنت زهقان بعد ما خلصت مذكرتي دخلت الفيس شوية وقولت اروق علي حالي واشوف المزز وانا بقلب لقيت واحد عامل مشاركة من صفحة كدة من اللي هما بتوع القصص وصور المحارم والمعرصين وكدة</p><p>البوست عجبني لواحدة كدة مربربه المهم دخلت ياعم عالصفحة وبدأت اقلب في الصور والفيديوهات اللي الصفحة منزلها لقيتهم حاطين لينك بتاع جروب كان اسمه تجمع الديوثين</p><p>قولت ادخل اشوف ولاد المرة دول يمكن اطلع منهم بمصلحة</p><p>جاسر :: ياسطي ابعتلي لينك الجروب ده</p><p>ميدو بص لجاسر ومقدرش يفتح بوقة</p><p>هيثم :: حاضر هبقي ابعتهولك عالواتس</p><p>المهم بعت طلب اضافة ودخلت الجروب</p><p>اقسم ب**** ياعم جوه مسخرة .. ايه ياعم الناس دي ..</p><p>جاسر بص لميدو بصة سريعة وميدو اتحرج</p><p>جاسر:: ايه يعني شفت ايه</p><p>هيثم :: شوفت ايه هههههههه شفت عيال بنت مرة وسخة اللي عايز حد ينيك امه واللي عايز حد يقوله طريقة ازاي ينيك بيها اخته . ياعم انا كان هاين عليا اشتم ولاد الوسخة دول وامشي</p><p>جاسر :: طب وشقطت المزة دي ازاي</p><p>هيثم :: لقيت شاب بيقول انه متجوز واحده وعايز واحد ينكها كتابي بشرط</p><p>انه ميطلبش منهم صور وهي لو عجبها</p><p>اللي هيكلمها هي اللي هتبعتله صور ليها وهتكلمة صوت</p><p>جاسر :: وعملت ايه</p><p>هيثم :: كلمت الشاب خاص وبعتله ولقيتة رد عليا واتكلم معايا شوية وقعد يسألني هتعمل ايه مع مراتي ومش هتعمل ايه ولو انا معاكم هتخليني اقعد معاكم ولا لا .. المهم بصراحة في الأول قولت ده عيل سيس ابن متناكة وبيشتغلني وزهقت منه وقولت له انت عيل كداب وبتاع حورات ومش متجوز اصلا .. وقفلت</p><p>فضل يبعتلي وانا اشوف رسايله واطنشه لغاية مالقيت ريكورد اتبعتلي وبسمعة لقيت صوت واحدة هي اللي بتكلمني صوتها ابن مرة متناكة فاجر</p><p>جاسر ::احا ابن المحظوظة</p><p>هيثم :: المهم ياض يا جاسر اتكلمنا شوية كتابي ولقيت بنت المتناكة بعتالي ريكورد عايزة تشوف زبي ولو عجبها هتبعتلي صورة لجسمها</p><p>ميدو :: وبعتلها؟</p><p>هيثم :: احا بقولك صوتها ابن متناكة ياعم طبعا بعتلها</p><p>جاسر :: يابنوالمتناكة هههههههههه</p><p>ميدو :: وبعتتلك بعدها صور ليها</p><p>هيثم :: اه يا اسطي .. استني اوريك صورها</p><p>هيثم طلع من تليفونة صورتين واحده لبزازها والتانيه لكسها وكان باين انه بتصوير حد فعلا واسم هيثم مكتوب بقلم الكحل علي بزازها وفوق كسها</p><p>جاسر :: دي ملبن اووووي.. هي كام سنه</p><p>هيثم :: 24 سنه وجوزها المعرص 27</p><p>جاسر :: ياسطي ابعت كسم الجروب ده حالا ليا</p><p>هيثم :: ماشي .. ... بعتهولك .. وانت كمان يا ميدو هبعتهولك</p><p>ميدو :: ماشي</p><p>...........</p><p>احمد.كمال :: صباح الخير</p><p>ريم :: صباح الفل</p><p>احمد.كمال ::: هو انتي ليه مش بتعلقي علي القصص اللي بنزلها</p><p>ريم :: بخاف اعلق علي القصص علشان التعليقات السخفيفة والرسايل اللي بتجيلي</p><p>احمد كمال :: اه بس انا فاكر انك في الأول كنتي بتعلقي</p><p>بقلم عادل المتميز</p><p>ريم :: اه بس مش كتير يعني لقيت ردود مش لطيفة</p><p>احمد :: طب هو انتي بتحبي القصص دي ليه</p><p>ريم :: قصص حلوة وفيها اثارة وتشويق وكدة. انت فاهم اكيد ههههه</p><p>احمد :: اه فاهم .. بس انتي وانتي بتقري القصص بيحصلك ايه ؟</p><p>ريم :: اكيد بكون مثارة</p><p>احمد :: انا فاهم بس اللي عرفته منك انك انسه مش متجوزه فاكيد بتكوني عايزة تريحي نفسك</p><p>ريم :: اه طبعا انا بني ادمه مش حجر والقصص دي بتخليني مثارة</p><p>محمد :: لا انا حابب اعرف يعني بتعملي ايه وياريت تعتبريني صديق نتكلم يعني عادي من غير كسوف او حواجز</p><p>ريم :: ههههههههه انا بنت بردو فأكيد مش هعرف اتكلم عادي اوي يعني</p><p>احمد.:: وايه المشكله لما تتكلمي معايا عادي اوي اعتبريني هوا يا ستي . حتي انا كمان نفسي القي بنت اتكلم معاها عادي ومن غير حواجز</p><p>ريم :: ياخرابي ده انا مبسوطة اصلا انك رديت عليا وكلمتني</p><p>احمد :: لا دانا اللي مبسوط اكتر.. يلا بقي قوليلي بتعملي ايه بعد ما بتقري او وانتي بتقري قصصي</p><p>ريم :: بتخيل اني البطله</p><p>احمد :: يعني انتي بتتخيلي نفسك انتي اللي بتتناكي ؟</p><p>ريم :: هو لازم الكلمة دي؟</p><p>احمد :: هههههههه مش البطلة بتتناك في القصة وانتي بتتخيلي نفسك مكانها</p><p>ريم :: هههههههه انت جريئ اوي علي فكرة مش بس في القصص</p><p>احمد :: هو فيه احلي من الجراءة .. ها كملي مستني اعرف بس كل حاجة بمسمياتها</p><p>ريم :: يعني ايه ؟</p><p>احمد :: يعني تقولي كسي مش بتاعي .. زب مش بتاع .. كدة</p><p>ريم :: ههههههههه ماشي . بص هو انا لما بقرا القصص دي بحس اني هايجة ونفسي انا اللي اكون بطله وبلعب تحت ههه اقصد في كسي لغايه ما اجيب</p><p>احمد :: ايوة هو ده .. بتنزلي كتير ؟</p><p>ريم :: ايوة كتير اوي</p><p>احمد.:: يارتني كنت جنبك وانتي بتقري</p><p>ريم :: ليه بقي كنت هتعمل ايه</p><p>احمد :: كنت هاخد اللي بينزل من كسك بلساني علي بوقي</p><p>ريم :: مش هتقرف ؟</p><p>احمد :: اقرف من ايه . ده احلي حاجة في الدنيا</p><p>ريم :: هو انت جربته</p><p>احمد :: اه كتير</p><p>ريم :: مع مين ؟ حد من الجروب</p><p>احمد :: لا مع حد اعرفة هبقي احكيلك عنها بعدين . المهم دلوقت عندي انتي</p><p>عايز اعرف عنك كل حاجة</p><p>ريم :: ماشي اسأل وانا اجاوبك</p><p>باب ريم خبطت وهي بتكلم احمد عالماسنجر</p><p>ريم :: مين</p><p>ميدو :: انا ميدو</p><p>ريم :: ادخل</p><p>ميدو :: بتعملي ايه</p><p>ريم :: مفيش مش بعمل حاجة .. ايه الدنيا</p><p>ميدو :: تمام محصلش حاجة</p><p>ريم :: يعني محاولش يلمح بحاجة كدة او كدة</p><p>ميدو :: لا خالص ثم كمان كان قاعد معانا هيثم</p><p>ريم :: كويس عالاقل وجود هيثم شال عنك شوية الحرج</p><p>ميدو :: بصراحة كتير جدا</p><p>ريم كل شوية يجي ليها اشعار رساله</p><p>ميدو :: هو مين اللي بيكلمك ده وكل شوية يبعتلك رساله</p><p>ريم :: ده واحد عالفيس اتعرفت عليه وبندردش شوية</p><p>ميدو :: كلام عادي</p><p>ريم :: اه يعني لسة بنتعرف ..</p><p>ميدو :: طيب تمام هي ماما لسة نايمة</p><p>ريم :: من ساعة ماجت من الشغل دخلت اوضتها ومخرجتش</p><p>ميدو :: كتر خيرها ماهي مفشوخة نيك مش عارفة تلقيها منين ولا منين</p><p>ريم :: ميدو عيب دي ماما برضو</p><p>ميدو :: ايوة ماما المتناكة</p><p>ريم :: هههههههه وانت الخول الحال من بعضة</p><p>ميدو :: ههههههه لا و**** علي اساس انك شريفة اوي انتي كمان</p><p>ريم :: البركه فيك يامعرص مانت اللي نايكني وافتتحت الشرمطة</p><p>ميدو ::طيب يا ختي هقوم انا اغير هدومي واجيلك نتكلم شوية</p><p>ريم :: ماشي</p><p>ريم رجعت تتكلم مع احمد كمال تاني</p><p>معلش انا اسفة اصل اخويا دخل عليا الاوضة ومعرفتش اكلمك</p><p>احمد :: ولا يهمك انا قولت برضو اكيد اتزنقتي .. طب جوابي بقي عالسؤال اللي فوق</p><p>ريم قرت السؤال.. وكان بصراحة جربتي مع حد قبل كده اي سكس</p><p>يعني تفريش تحسيس بوس مص</p><p>ريم :: لا مجربتش بس فيه مرة حد بعتلي عالفيس انه عايزني اريحة وبعتلي صورة زبه</p><p>احمد ::طب وكان احساسك ايه لما شفتي صورة زبه</p><p>ريم :: عجبني زبه بس الطريقة معجبتنيش فمردتش عليه</p><p>احمد :: طب عمرك اتعرضتي لموقف ****؟</p><p>ريم فكرت شوية وقالت تشتغلة وتسخنة</p><p>ريم :: بصراحة اه</p><p>احمد :: بجد ..؟ طب احكيلي حصل ازاي ومن مين وفين</p><p>ريم :: يعني هو حصل اكتر من مرة اول مرة حصل معايا موقف التحرش ده</p><p>كنت في اولي اعدادي واليوم ده كان عندي درس عربي في بيت ساكنة فيه واحدة صاحبتي والدرس كنا بناخده عندها في الشقة بتاعتهم في اليوم ده المستر مكنش جاي علشان صاحبتي واهلها كانوا معزومين بره وكل صحابي كانو عارفين انه مفيش درس الا انا صاحبتي نسيت تقولي</p><p>بقلم عادل المتميز</p><p>وروحت في الميعاد وطلعت شقتهم وفضلت اضرب الجرس وكان البواب بتاعهم نازل من فوق وعارف انهم مش في الشقة فوقف معايا وقالي ان مفيش حد في الشقة</p><p>وانا نازله لقيتة نازل معايا ولما بقينا في المدخل وجنب الأوضة بتاعتة لقيتة بيقولي تعالي عايزك ترفعي معايا الأنبوبة دي علشان تقيلة وعايز ادخلها جوه ولأني كنت هبله شلت معاه اللانبوبة من تحت رغم انه هو اصلا كان نازل بيها من فوق واول ما بقيت جوه الأوضة بتاعتة لقيتة راح قافل الباب ولذق فيا من ورا .. حضني يعني وراح منيمني عالسرير ورفع الجلبيه بتاعتة ونزل بنطلوني بالعافيه وانا كنت خايفة منه وقالي لو صرختي هموتك</p><p>وحط بتاعة بين طيزي وفضل يحكة فيا من غير مايدخل وهو مكتفني لغايه ماجاب لبنة علي طيزي</p><p>احمد :: اووووف عالهيجان .. يعني البواب بتاع العمارة ناكك في طيزك</p><p>ريم :: لا هو مدخلوش حط زبه بس بين فلقة طيزي وفضل يحك زبه فيا لغاية ما جابهم</p><p>احمد :: انا كلامك ده هيجني وانا بتخيله</p><p>ريم :: هههههه انت من قصصك باين انك علي طول هايج اصلا</p><p>احمد :: كملي كملي المرة التانيه حصل فيها **** تاني ازاي</p><p>ريم :: يعني بعد منها تقريبا بسنه وانا اصلا وقتها جسمي كان فاير اوووي واليوم ده كنت لابسه بنطلون استرتش مبين حجم طيزي وبضي ابيض عليه</p><p>كان يوم الوقفة بتاعة العيد وكنت نازله انا وماما نشتري لبس ليا</p><p>ودخلنا محل في شارع كله محلات ملابس والشارع ده الناس فيه زي النمل</p><p>وكله نازل يشتري لبس واحنا ماشين في الشارع قبل ما ندخل المحل حسيت بأيد كل شويه تخبطني من ورا</p><p>احمد :: اتفقنا علي ايه .. ؟ تقولي كل حاجة بمسمايتها</p><p>ريم :: ههههههه حاضر ياعم يخبطني في طيزي .. حلو كدة .</p><p>احمد :: ايوة كدة حلو .. كملي</p><p>ريم :: بصيت ورايا شفت شاب اكبر مني هو اللي كان ماشي ورايا .. فضلنا نقف انا وماما قدام كل محل شوية ابص القيه واقف ورايا</p><p>وكل شويه ايده تلمس طيزي.. لغاية ما دخلنا محل وسبحان **** الموضوع كان متسهل اوي ل ابن الجزمة ده</p><p>المحل كان معجنة من كتر الزحمة وهنا الواد بعد ما كانت ايده بس اللي بتلمس طيزي . بقي عمال يتزنق فيا وحسيت بزبه وهو في طيزي اكتر من مرة</p><p>احمد :: طب وانتي عملتي ايه</p><p>ريم :: مكنتش قادرة اعمل حاجة</p><p>احمد :: يعني سبتيه ؟</p><p>ريم :: مانا مكنتش قادرة اقول لماما وكنت خايفة لو قولت ليها تتخانق مع الشاب وممكن تتنرفز عليا وتقولي يلا بينا نروح ويضيع عليا لبس العيد</p><p>احمد :: بس اكيد هجتي وانتي حاسه بزبه علي طيزك</p><p>ريم :: الصراحة اه هجت ولما روحت البيت وانا بغير وبقيس اللبس لقيت الاندر بتاعي كان غرقان</p><p>احمد :: طب حصل ايه تاني انتي قولتي اكتر من مرة</p><p>ريم :: ماما جت نكمل بقي بعدين ماشي</p><p>احمد :: اشطا يا قمر ..</p><p>ريم قفلت مع احمد وطلعت الكتب بتاعتها وقعدت تذاكر شوية بعد ساعتين مامتها دخلت عليها الأوضة</p><p>يسرا :: مش هتاكلي ؟</p><p>ريم :: عاملة اكل ايه . انا شامة ريحة حوواشي</p><p>بقلم عادل المتميز</p><p>يسرا :: ايوة عاملة حوواشي باللحمة المفرومة</p><p>ريم :: طب هو ميدو بره؟</p><p>يسرا :: لا نزل يجيب شوية حاجات</p><p>ريم :: معاه فلوس بزيادة طيب ؟</p><p>يسرا :: ليه عايزه ايه من تحت</p><p>ريم :: يجبلي حاجة ساقعة الحوواشي ميتكلش من غير ما يكون جنبة بيبسي</p><p>يسرا :: عارفة وبعته يجيب .. يلا بقي</p><p>ريم :: و**** انتي ست عظمة انا هخلص بس اخر مسألتين والم الكتب وهاجي</p><p>يسرا :: طب متتاخريش</p><p>...........</p><p>شهد :: ايه يا جاسر يعني متصلتش بيا وعرفتني عملت ايه . قابلت ميدو ولا لا</p><p>جاسر :: مش قولتي انك هتبقي مع عمو وحيد</p><p>شهد :: ياعم احنا خلصنا من ساعتين ولهفت منه ال ميه جنيه ..اسكت ماما كانت هتقفشنا لو كنا اتأخرنا بس عشر دقايق</p><p>جاسر :: هي جت بدري ولا ايه</p><p>شهد :: اه بس الحمد *** جت بعد ما خرجت من عند عمو وحيد بعشر دقايق</p><p>كان هو قلع لبسها اللي كان لابسه ولبس هدومة .</p><p>جاسر :: هههههههه طب الحمد *** والا شكله كان هيبقي عرة</p><p>شهد :: احترم نفسك يا متناك انت</p><p>جاسر :: احا انتي هتغيري عليه ولا ايه</p><p>شهد :: مش النظرية بس ده بردو ده جوز ماما .. قولي بقي عملت ايه مع الخول التاني</p><p>جاسر ::مفيش زي ما اتفقنا اتقابلنا وقعدنا عادي حتي طلبت منه يجيب معاه هيثم علشان يبقي فاهم اني عايز اقعد معاه عادي كالعادة يعني</p><p>شهد :: اشطا هو ده المطلوب انه يطمن علشان لما اجيبه عندي اغفلة</p><p>جاسر :: تمام يعني خلاص ناوية علي نيكة ميدو</p><p>شهد :: طبعا .. المهم بقي تعرف تجبلي برنامج حلو للمونتاچ</p><p>جاسر :: معايا برنامج وكمان النسخة المهكرة</p><p>شهد :: حلو اوي تعرف بكرة تحطة علي فلاشة وتجبهولي؟</p><p>جاسر :: سهلة بس افهم</p><p>شهد :: هفهمك لما اظبط مقطع كدة المهم الليلة تتكلم مع مامه ميدو وتطلب منها رقم التليفون</p><p>جاسر :: مانا طلبته منها وقالت مش هينفع</p><p>شهد :: لا اطلبه تاني ولازم تاخده منها علشان عايزك تكلمها بعيد عن الفيس وتعرفها انت مين</p><p>جاسر :: انتي بتقولي ايه ؟ اعرفها ازاي ؟ ومنين عايزني اطمن ميدو وفي نفس الوقت اعرف مامته اني انا اللي بهددها</p><p>شهد :: ماهو يا غبي لما هتكلمها تليفون وقبل ما تكشفلها نفسك هتهددها انها لو اتكلمت او قالت لميدو هتفضحها وهتنزل الفيديوهات اللي معاك علي مواقع اباحيه وهي علي كلام ميدو وعلي الرسايل اللي بينها وبين ابنها انسانه خوافة جدا واكتر حاجة ممكن تخليها تعمل اي حاجة هي انها تحس بس انها مهدده بالفضيحة</p><p>جاسر :: مش عارف بس انا مش مطمن للحوار ده</p><p>شهد :: لا اطمن .. وبعدين انت عايز تنكها ولا مش عايز</p><p>جاسر :: شهد انتي قولتي انيك ميدو علشان اعرف انيك مامتة واهدده</p><p>ودلوقت عايزني اكشف نفسي ليها واهددها علشان انيكها . هو في ايه</p><p>شهد :: هتعمل ده وده التهديد ليها هيكون بعد ما نجيب ميدو عندي واخليك تنيكة . بعدها بقي تتصل بيها</p><p>وتعرفها انت مين ولو هي جريت علي ابنها او حبت تكشفك له مش هيقدر يعمل حاجة اولا هو اللي مدينا الباس بتاعها وهو اللي كان بيكلمها في الاول</p><p>وكمان انت نفسك هتكون نايكة وتحت ايدك فيديو فضيحته</p><p>ساعتها هو مش هيقدر يفتح بوقة وهي كمان لما هتهددها بالفيديوهات اللي معاك مش هتقدر تقولك لا. وهتنكها</p><p>بص في حاجات كتيرة في دماغي المهم تاخد رقمها وتخليه معاك ولما اقولك كلمها تكلمها .. اشطا</p><p>جاسر :: مش عارف اخرة مشي وراكي هيوديني فين . حاسس اني هتحبس علي ايدك</p><p>بقلم عادل المتميز</p><p>شهد :: هتحلو وهتبقي مليطة</p><p>...........</p><p>حنين :: ميدو صاحي ؟</p><p>ميدو :: اه يا حبيبتي صاحي</p><p>حنين :: بتعمل ايه ؟</p><p>ميدو :: مش بعمل حاجة . سهران شويه عالفيس وبعدين هنام</p><p>حنين :: هو انا مش بوحشك</p><p>ميدو :: بتوحشيني طبعا يا قلبي . ليه بتقولي كدة</p><p>حنين :: معرفش بحس اني مش علي بالك زي ما انت علي بالي . يعني انا علي طول اللي بكلمك وبدور عليك وعلي طول بفكر فيك</p><p>ميدو :: لا طبعا انا بحبك وبفكر فيكي بس انتي بتسألي عني قبلي ومقدرش انكر دي</p><p>حنين :: طب بحبك اوي</p><p>ميدو :: يا قلبي وانا بموت فيكي</p><p>حنين :: ميدو هو انت فعلا ناوي تتجوزني ولا بتضحك عليا</p><p>ميدو :: يابت انتي هبلة . اضحك عليكي ازاي ؟ اولا انتي بنت خالتي يعني من لحمي ودمي مقدرش اضحك عليكي وثانيا ودي اهم من اولا انك حبيبتي ثم انتي مراتي اصلا</p><p>حنين :: معرفش ليه لما بقعد مع نفسي بحس بخوف بخاف تبعد عني علشان سلمت ليك نفسي</p><p>ميدو :: اسمها بقيت مراتك مش سلمتلك نفسي.. انا بحبك يا حنون وبعشقك ومعتبرك مراتي</p><p>حنين :: تعرف انا نفسي في ايه دلوقت</p><p>ميدو :: نفسي انزل دلوقت وانام معاك في اوضتك او انت تيجي تنام معايا في اوضتي . نفسي ابقي في حضنك اوي الليلة دي</p><p>ميدو :: مانتي مش هتنامي كدة</p><p>حنين :: مانا مش هبقي عايزة عيوني تغمض اصلا وانت ومعايا عايزة احس بكل لحظة وانا في حضنك</p><p>ميدو :: ههههههه لا انا اقصد اني هفضل طول الليل لغاية اصبح انيك فيكي وكدة هتتعبي</p><p>حنين :: وماله نكني انا حابه اتناك منك مش الليلة لا العمر كله . مش انا مراتك</p><p>ميدو :: طبعا مراتي وحبيبتي وعشقيتي</p><p>..........</p><p>في نفس الوقت كان جاسر بيكلم يسرا عالفيس</p><p>جاسر :: مساء الخير ياعسليه</p><p>يسرا :: مساء النور</p><p>جاسر :: وحشاني</p><p>يسرا :: تسلم</p><p>جاسر :: ايه تسلم دي .. ايه مش حابه نتكلم ولا ايه</p><p>يسرا :: اصلي عايزة انام وبصراحة عندي شغل بكره</p><p>جاسر :: اه عندك شغل .. هو لما كان مستر شريف بينكك طول الليل وكل يوم ولسة من يومين نايكك وسهرك مكنش عندك شغل .؟ هو انتي ناسيه اني مهكر حسابك</p><p>يسرا :: لا مش ناسيه</p><p>جاسر :: طب انا كدة كدة مش هطول معاكي . انا عايز رقمك ومش عايز كلمة مش هينفع</p><p>يسرا :: هو مش انا قولتلك انه مش هينفع دلوقت وانت قولتلي براحتك</p><p>جاسر :: غيرت رئي وعايز رقمك دلوقت والا مش عايز اقولك انا هعمل ايه.. خليها بالحب والتراضي احسن</p><p>يسرا فكرت شوية وبعدين بعتت له الرقم</p><p>جاسر :: ايوة كدة شطورة. يلا بقي روحي نامي وهكلمك بعدين ومتخفيش مش هتصل اصلا بيكي غير بعدين</p><p>يلا تصبحي علي خير</p><p>يسرا قفلت الفيس كله وتليفونها وحطته جنبها وقامت طفت النور ورجعت حطت راسها عالمخده وهي بتفكر في اللي جاي ممكن يكون ايه . طبعا خوف ورعب من اي فضيحة ممكن يعملها الشخص اللي بيكلمها ومعاه فيديوهات جنسيه ليها بوشها</p><p></p><p>وبكدة يكون الجزء الحادي عشر خلص من قصة انثي ضائعة في بحر المتعة</p><p></p><p>السلسلة الثانية</p><p>انثي ضائعة في بحر المتعة</p><p>بقلم عادل المتميز</p><p>............</p><p>الجزء الثاني عشر</p><p>.............</p><p>الساعة 3 العصر..شهد :: ميدو. يا ميدو</p><p>الساعة تلاتة وربع شهد :: انت يا خول يا معرص</p><p>الساعة 4 شهد :: يامتناك فينك</p><p>الساعة خمسه الا ربع ميدو :: معلش و**** لسة شايف رسالتك</p><p>شهد :: كسمك يابن المتناكة كنت بتتناك فين كل ده</p><p>ميدو :: مفيش كنت فاصل النت عن التليفون وكنت بذاكر</p><p>شهد :: كسمك متعملهاش تاني لو عملتها تاني هنيكك تمام؟</p><p>ميدو :: طب ما تيجي تنكيني</p><p>شهد :: ايه يا خول هي بتاكلك دلوقت ولا ايه</p><p>ميدو :: الصراحة ايوة ماتيجي نتقابل تحت عندي</p><p>شهد :: لا مش هينفع . بص اعمل حسابك كمان تلات ايام هنيكك عندي</p><p>ميدو :: عندك ازاي</p><p>شهد :: عندي في بيتنا .. دانا هفشخ كسمك .</p><p>ميدو :: ماشي موافق اتفشخ واتناك واتذل منك بس اللي هو ازاي في بيتكم</p><p>يعني مامتك وجوزها . هقابلك ازاي عندك</p><p>شهد :: لا ماهو عمو وحيد هيسافر اللاردن وماما رايحة عند اختها وانا قولت ليها من دلوقت اني هقعد هنا علشان المذاكرة. بصراحة قاعدة علشانك هموت وانيكك عندي .. بص انا هعمل فيك اللي مستحيل يجي في بالك</p><p>ميدو :: هتعملي ايه يعني</p><p>شهد :: لا دي بقي خليها لما تبقي عندي وتحت رجلي</p><p>.......</p><p>احمد.كمال :: ريم شفتي الجزء الجديد</p><p>ريم :: لا لسه انت نزلته</p><p>احمد :: ايوة يابنتي من ساعة.. ايه مدخلتيش الجروب ولا ايه</p><p>ريم :: لا كنت بذاكر شوية علشان بالليل بقي اعيش مع قصصك</p><p>احمد :: وهتلعبي في كسك كالعادة طبعا</p><p>ريم :: اكيد طبعا انت قصصك بتخليني ميتة</p><p>احمد :: بصي كدة كدة بكرة الجمعة واجازة يعني سهرانة صح</p><p>ريم :: ايوة</p><p>احمد :: خلاص هنزلك كام جزء من قصة حلوة وبعدها نتكلم وكمان عايز ابعتلك حاجة</p><p>ريم :: عايز تبعتلي ايه</p><p>احمد :: عايز ابعتلك صورة زبي</p><p>ريم :: اشطا خلاص هستناك بالليل</p><p>احمد :: طب هو انتي لسة بتذاكري يعني</p><p>ريم :: يعني قربت اخلص</p><p>احمد :: اصل بصراحة مش شبعان من الكلام معاكي .. ممكن نتكلم وكسم المذاكرة دلوقت</p><p>ريم :: اممممم .. ماشي نتكلم.</p><p>احمد :: طب قوليلي رئيك بقي طالما هنتكلم</p><p>احمد بعت صورة زبه لريم</p><p>ريم :: اووووووف ايه ده . ده زبك ؟</p><p>احمد :: اه عجبك ؟</p><p>ريم :: اووووووي . شكله فظيع . بس ده تخين اوي</p><p>احمد :: تخيلي بقي ده لو دخل في كسك</p><p>ريم :: يالهوي مقدرش عليه طبعا انا لسة بنت</p><p>احمد :: وماله هتتعودي عليه وكسك مش هيشبع منه</p><p>ريم :: هيجتني يخرب بيتك</p><p>احمد :: ريم انا عايز اسألك سؤال وتجاوبيني بصراحة</p><p>ريم :: اه طبعا اسأل براحتك</p><p>احمد :: هو انا لو شتمتك ممكن تزعلي.</p><p>ريم :: هو انا زعلتك في حاجة علشان تشتمني</p><p>بقلم عادل المتميز</p><p>احمد :: لا مش قصدي شتيمة زعل وكدة انا اصلي بعشق الشتيمة بحب اوي وانا بنيك اشتم .</p><p>ريم :: اه فهمت يعني وقت النيك بتحب تكون سافل</p><p>احمد :: هو بصراحة مش وقت النيك بس انا اصلي ميولي سادية شوية</p><p>ريم :: يعني ايه بقي . بتحب العنف والاومر</p><p>احمد :: ايوة بالظبط كدة</p><p>ريم :: انا شفت فيديوهات عن كدة بس العكس الست هي اللي بتكون مسيطرة علي الراجل اللي معاها</p><p>احمد :: لا انا بقي العكس .. بحب اكون انا السيد وهي الخاضعة ليا ول اومري</p><p>ريم :: فهمت .. وانت بقي عملت كدة مع كام واحدة</p><p>احمد :: مع واحدة زمان ومن بعدها ملقتش واحدة تقدر تستحملني</p><p>ريم :: احكيلي بقي ازاي مقدرتش تستحملك مش فاهمة</p><p>احمد :: بصي انا اصلي بحب اقول الحاجة مرة واحدة واحب اللي معايا تكون ملكي . ملكي بجد . تسمع كلامي وتبقي خدامة ليا</p><p>ريم :: طب والمشاعر ايه ملهاش لازمة ؟</p><p>احمد :: بالعكس السادية كلها مشاعر .. مشاعر خضوع وحب وسيطرة .. كوكتيل كدة مستحيل حد يعرف يوصفة غير اللي عايشة .. يتحس بمتعتة لكن ميتوصفش</p><p>ريم :: طب سؤال ممكن ؟</p><p>احمد :: انت عايزني كدة ؟</p><p>احمد :: بصراحة بتمني</p><p>ريم :: طيب انا مجربتش ابقي خاضعة لحد اصلا فممكن اجرب معاك بس بشرط</p><p>احمد :: شرط ايه .</p><p>ريم :: مش كل حاجة تنفع تطلبها مني ومش اي حاجة ينفع انفذها . ده شرطي</p><p>احمد :: طب وده هيبقي سادية؟</p><p>ريم :: اه يعني تشتمني زي ما انت عايز وفي اي وقت تطلب نتخيل اي حاجة</p><p>ماشي لكن فيه حاجات مش هعملها</p><p>احمد :: زي ايه</p><p>بقلم عادل المتميز</p><p>ريم :: يعني تقولي اتصوري دي مش هعملها ولو عملتها هعملها بمذاجي انا من غير ما تطلب مني</p><p>احمد :: مبدئيا موافق لغاية ما انا اللي هخليكي تقوليلي انا عايزه ابقي كلبتك</p><p>وتؤمرني امر</p><p>ريم :: لو انا طلبت كدة يبقي ماشي</p><p>احمد :: موافق يا بنت الوسخة</p><p>ريم ::هههههههه انت مصدقت ولا ايه</p><p>احمد :: اه يا شرموطة ما صدقت بقولك ايه ما تيجي يا مومس انيكك.عايز احشر زبي ده في كسك يا لبوة</p><p>ريم :: موافقة قولي بقي هتحشرو ازاي</p><p>احمد :: هقولك بس الأول تقومي تقلعي الأندر بتاعك</p><p>ريم :: طيب لحظة ...</p><p>ريم :: خلاص قلعته</p><p>فضلت ريم تهيج في احمد ويهيجها لغاية ما اتخيل انه بينكها وجاب لبنه</p><p>وصور لبنه وهو جايبه علي ورقة مكتوب فيها اسم ريم</p><p>ريم حست مع احمد بمتعة من الخيال السكسي معاه خصوصا انه كان بيتعامل معاها علي انها شرموطة ووسخة وكان بيشتمها بالاب والام والغريب ان ريم حست بمتعة في الاهانه والشتيمة</p><p>وكانت وهي بتكتب له كانت بدخل صوابعها في كسها</p><p>..........</p><p>الساعة 12 يسرا .. انا هقوم انام بقي</p><p>ميدو :: بدري كدة يا ماما ده بكرة الجمعة</p><p>يسرا :: معلش جسمي وجعني وعايزه افرد جسمي عالسرير</p><p>ميدو :: طب ما تفرديه عالكنبه هنا . الفيلم حلو ومصدقنا نسهر مع بعض يوم</p><p>يسرا :: معلش تعبانة يا ميدو وانت كمان شوية كده وتدخل تنام بلاش السهر ده</p><p>ميدو :: حاضر يخلص بس الفيلم ده وهدخل انام</p><p>يسرا :: يلا بقي تصبح علي خير</p><p>ميدو :: وانتي من اهلة</p><p>يسرا دخلت اوضتها وميدو قعد شوية وبعدين راح ل اختة اوضتها</p><p>فتح الباب لقي ريم نايمة علي بطنها وبتتكلم علي الفيس</p><p>ميدو :: بتعملي ايه</p><p>ريم :: اهو بتكلم شوية مع واحد</p><p>ميدو :: اه مش ده اللي بتكلميه بتاع جروب القصص</p><p>ريم :: اه هو ..</p><p>ميدو :: ايه اتكلمتو في السكس ولا ايه</p><p>ريم :: اه وبعتلي زبه .. حاجة اووووف اوووووي</p><p>ميدو :: وريني كدة كلامكم</p><p>ريم اتاخرت ل اخوها اللي طلع نام جنبها وبقي بيقرا الكلام االي بينهم وهي بتكلمة</p><p>بقلم عادل المتميز</p><p>ميدو هاج علي ريم وراح قايم فاتح رجليها وشد الأندر من تحت القميص وهي ونزل لحس في كسها</p><p>ريم هاجت علي اخوها بسبب لحس كسها رمت التليفون جنبها ورفعت له رجليها وميدو قام راح نايكها</p><p>بعد ما خلص كانت الساعة جت واحد وسمع صوت خطوات رجلين عالأرض بره في الصاله</p><p>ميدو راح بص من ورا الباب وشاف المستر بيدخل اوضه مامته وهي ورا قفلت الباب</p><p>ميدو :: المستر بتاعك شرف</p><p>ريم :: اه مانا عارفة هو كان قايلي امبارح انه جاي عندنا الليلة</p><p>ميدو :: اه يعني انا بس اللي معرفش</p><p>ريم :: هيفرق معاك في ايه ؟ عايز تقوم تتفرج قوم</p><p>ميدو :: مش هتيجي معايا</p><p>ريم :: لا روح انت انا هكمل كلامي مع احمد</p><p>ميدو خرج من اوضة اخته وقفل الباب براحة وراح وقف ورا باب اوضة مامته اللي كان مقفول</p><p>بص من خرم الباب لقي مستر شريف واقف وزانق مامته وعمال يحضن ويبوس فيها وهي كانت قالعة ملط له</p><p>فضل يتفرج علي مامته من ورا الباب لغاية ما المستر ناك مامته ونام جنبها عالسرير وولع سيجارة</p><p>ميدو بعد ما قرون التعريص عنده شبعت دخل الأوضة بتاعتة وقفل علي نفسه وضرب عشرة ونام</p><p>..........</p><p>مشهد بين الكاتب وبين صاحبه القصة</p><p>............</p><p>انا ::ريم ممكن اقولك كسمك</p><p>ريم :: ممكن طبعا بس اشمعني يا دوله</p><p>انا :: علشان يابنت المتناكة بتتكلمي مع الخول اللي اسمه احمد كمال وكنتي فكراه انا</p><p>ريم :: ماهو يادوله انا ساعتها مكنتش اعرف حاجة عن منتدي العنتيل وكنت فاكرة احمد ده هو اللي بيكتب القصص دي فعلا</p><p>انا :: يعني محستيش وهو بيكلمك وبيتخيل معاكي انه بينكك انه مستحيل يكون هو اللي بيكتب القصص</p><p>ريم :: وقتها كنت مبهورة بيه وبشخصيتة السادية وخلاني خاضعة له بالفعل .. عارف يا دولة ده كان بيحكم عليا انزل الشارع من غير اندر ..</p><p>انا :: نعم وده ايه علاقتة بميول الساديه</p><p>ريم :: معرفش بس كان بيتلذذ بهيجاني علي طول وكان بيخليني احك كسي في خشبه شباك السرير</p><p>انا :: اه ومكنتيش بتتعوري؟</p><p>ريم :: لا مكنتش بتعور ..</p><p>انا :: اه وكان بيعمل مع كسمك ايه تاني</p><p>ريم :: كان بيتخيل ديما اني شرموطة وانه بيعزم صحابه عليا ومرة خلي واحد صاحبه ناكني صوت معاه وكان اخويا جنبي وعرفتة ان اخويا بيعرص عليا</p><p>انا :: مش فاهم ازاي دي</p><p>ريم :: اتصل بيا ماسنجر وصاحبه كان معاه في البيت وعرفني عليه وناكني معاه صوت واخويا كلمهم كمان</p><p>انا :: هههههههههه انتي عارفة هو كدة مبقاش سادي .. ده بقي معرص ياروحي هههههههههه زيه زي اخوكي</p><p>ريم :: لا مكنش معرص بس هو كان بيحب يذلني ويهني ويتعامل معايا علي اني شرموطة كل شغلانتها في الدنيا تتناك وتريح الازبار وكان ديما بيحب يقولي انتي مبوله زبي</p><p>طيب سيبك من العرص بتاعك اللي كان بيشتغلك ومفكرك انه كاتب القصص وخلينا في الخول اخوكي .. قولي بقي هو قالك اتناك فعلا من جاسر ؟ وازاي</p><p>ريم :: هههههههه حاضر يا دولتي بص يا سيدي قبلها بيوم اخويا قال لماما ان اهل جاسر مسافرين وانه عايزه يبات معاه الليلة دي وانه هياخد معاه كتبه وهيذاكر هناك والصبح هيطلع من عنده عالمدرسة طبعا ماما كانت رافضة</p><p>وانا بغبائي اقنعت ماما انها تسيبة يبات عادي وانها مفيهاش حاجة طالما هيذاكرو ولو قلقانة عليه تبقي تتصل بيه تطمن عليه وماما وافقت بعد ما انا اتكلمت معاها وقالت له الصبح يروح من هناك عالمدرسة واياك تغيب</p><p>انا ::طب وانتي مكنتيش تعرفي انه رايح لشهد</p><p>ريم :: لا كنت عارفة وانا شجعتة يروح لاني كنت مفكرة انها عايزة ميدو ينكها وتنيكة وليلة وتعدي مكنتش متخيلة ابدا انها تكون مخططة ان جاسر هو اللي هينيك اخويا</p><p>انا :: ههههههههههههه يادين امي عالضحك.. كملي</p><p>.......</p><p>ميدو :: الو ايوة يا شهد انا خلاص اقنعت ماما وهلبس واجيلك</p><p>شهد :: طيب يلا متتاخرش وتعمل حسابك الليلة انت هتبات معايا</p><p>ميدو :: ايوة هبات هلبس وانزل واجيلك واول ما ابقي عند البيت عندك هتصل عليكي</p><p>شهد :: تمام . مستنياك</p><p>شهد قفلت مع ميدو وبصت ل جاسر وهي بتضحك .. الشرموطة جايه</p><p>جاسر :: **** يستر بقي انا مش مطمن</p><p>شهد :: كسمك .. ما الخطة ماشيه زي الفل اهي .. المهم جهزت سجارة الحشيش</p><p>جاسر :: هلفها حالا</p><p>شهد :: كسمك انت كمان مش متصلة بيك وقايلك تجهزها. طب جبت علبة السجاير ؟</p><p>جاسر :: اه علبه اهي ال ام احمر</p><p>شهد :: تمام اوي كدة .. انجز بقي يا ابن الوسخة لف السجارة قبل ما يجي.</p><p>جاسر طلع الحشيش ولف سجارة</p><p>شهد :: هاتها بقي وراحت حطاها هي وعلبة السجاير جنب التليفزيون ..</p><p>شهد :: عارف بقي انت هتعمل ايه ؟</p><p>جاسر :: اه هدخل الأوضة التانيه ومش هخرج منها غير لما تفتحي انتي ليا الباب</p><p>شهد :: تمام</p><p>بقلم عادل المتميز</p><p>شهد كانت مجهزة ايشرب وحبل وزب صناعي ولبس حريمي قمصان علي اندرات وسنتيانات من بتوعها ومستنيه ضيف الحفلة</p><p>بعد تقريبا نص ساعة او ساعة الا ربع ميدو اتصل علي شهد قالها انه تحت البيت</p><p>شهد :: ميدو جه . يلا خش انت الأوضة وزي ما قولتلك اياك تعمل اي حركة او نفس وانا هقفل عليك من بره بالمفتاح</p><p>ولما اعوزك هفتحلك انا</p><p>جاسر :: و**** قلقان .. بس ماشي</p><p>جاسر دخل وشهد قفلت عليه وراحت فتحت باب شقتها واستنت لما ميدو طلع ودخل وقفلت وراه الباب</p><p>شهد :: يالهوي انا مش مصدقة نفسي</p><p>اخيرا يابن المتناكة هنيكك عندي</p><p>ميدو :: اديني جيتلك انتي تؤمري ياقلبي</p><p>شهد :: اسمي ستك ياخول .. اعتبر الشقة شقتك علي ما ادخل انا اعملك حاجة تشربها .. اه صحيح نسيت اقولك</p><p>يلا بقي غير ام هدومك دي وشوف هتلبس ايه من اللبس اللي علي الكنبه</p><p>علي ما ارجع تكون مجهز نفسك يا خول</p><p>ميدو راح لاكنبه وحط الكتب بتاعتة علي جنب وبقي بيقلب في الهدوم</p><p>وعلي ما شهد رجعت لقت ميدو لبس اندر احمر بخيط من ورا ومن قدام يدوب ورده من القماش مخبيه نص زبه</p><p>ولابس سنتيان احمر شبكه شفافة</p><p>شهد :: ياخرابي عالمتناكة بتاعتي .. ايوة هو ده يا كسمك مش كلوتات وسنتيانات مامتك يا خول</p><p>استني بقي لما اظبط التليفون واشغلة علي وضع تصوير الفيديو</p><p>ميدو :: تصوير تاني</p><p>شهد :: اومال ايه انا مش هسيب لحظة وانتي يامتناكة معايا غير وانا مصوراها</p><p>شهد ظبطت التليفون علي طرابيزه كبيرة وحطتة بزاواية تسمح انه يصورهم في اي وضع هيكونو عليه</p><p>شهد :: اشربي بقي يا متناكة العصير ده وانا هقوم اشغل اغنيه حلوة علشان ترقصيلي عليها.</p><p>ميدو :: ارقص ؟ مبعرفش</p><p>شهد :: لا يا كسمك هتعرفي ..</p><p>شهد شغلت اغاني وميدو قام يرقص ليها شهد راحت جابت جوان الحشيش وعلبه السجاير وولعت سيجارة قعدت عالكنبه تتفرج علي ميدو وهو بيرقص</p><p>بعد وصلت رقص قامت ووطت صوت الأغاني وراحت قاعده عالكنبه وطلبت من ميدو يقعد تحت رجليها عالأرض</p><p>ومسكت چوان الحشيش ولعته وخدت نفس وقالت لميدو يشرب</p><p>ميدو :: حشيش ؟</p><p>شهد :: ايوة حشيش .. خدي يا متناكة شدي</p><p>ميدو :: مانتي عارفة اني مش بشرب</p><p>شهد :: لا هتشرب .. يلا بقي مضايقنيش</p><p>ميدو اخد منها الجوان واول ما اخد نفس فضل يكح . ريم ناولتة كوبايه مايه وقالتة اشرب</p><p>شرب ورجع ياخد نفس ويكح .. نفس ورا نفس وهي شربت معاه لغاية ما حس ان الدنيا بتلف بيه</p><p>شهد :: يلا يا لبوة انزلي بوسي رجلي</p><p>ميدو وطي علي رجل شهد يبوس فيها</p><p>وحطها علي وشه وينزلها علي شفايفة</p><p>يبوس بطن رجليها ويلحسه وشهد تديله رجليها التانيه وتحطها علي وشه</p><p>يلا يا متناكة . بوسي يا وسخة ..</p><p>ميدو شغال يبوس في رجليها ويلحس بطن رجليها بلسانه</p><p>شهد :: كفايه كدة تعالا بقي في الأوضة</p><p>اخدت معاها الموبايل والزب الصناعي الحبل والأيشرب ودخلت وميدو دخل معاها وهو عامل دماغ بنت متناكة كأنة في عالم تاني خالص</p><p>دماغ من الحشيش والهيجان</p><p>شهد :: بس اقف بقي هنا علي ايدك ورجلك زي الكلب وحطت التليفون علي وضع تصوير الفيديو علي الكومدينو بزاواية تجيب كل الأوضة واي وضع هيتعمل .. وراحت لميدو و رابطت رقبتة بالحبل و قعدت علي طرف السرير وهي بتشده علشان يجي تحت رجليها</p><p>ميدو مشي علي ايده ورجليه وشهد بتصورة ونزل علي رجليها يبوسها ويلحس بين صوابع رجليها</p><p>شهد :: عايزة تتناكي يا شرموطة ؟</p><p>ميدو :: ياريت ياستي</p><p>شهد قامت وراحت لبست الزب الصناعي و فكت الحبل من رقبتة ومسكت الأشرب بتاعها وغمت عنيه وكتفت ايده ورا ضهره تكتيف محكم جدا بالحبل وقالت له يفلقس زي الكلبه</p><p>ميدو نزل عالأرض وفلقس وريم بحبل تاني كانت مجهزاه جنب التسريحة كتفت رجليه من تحت في بعض</p><p>وقامت وقالت له استني يا وسخة علي ما اجيب زيت من المطبخ وارجعلك</p><p>بقلم عادل المتميز</p><p>شهد خرجت وقفلت الباب وراه وراحت فاتحة لجاسر وقالت له متعملش حاجة غير انك تدخل وتصورني وانا بنيكة</p><p>واول ما اشاورلك انا هطلع الصناعي من طيزه وانت تدخل زبك فيه</p><p>جاسر قلع هدومة كلها وبقي عريان ملط وشهد دخلت جابت الزيت من المطبخ ودخلت هي وجاسر الأوضة علي ميدو اللي كان متكتف تكتيف محكم جدا</p><p>شهد :: جاهزة يا وسخة</p><p>ميدو :: جاهزة يا ستي</p><p>شهد وقفت ورا ميدو وحطت زيت علي ايدها وعلي طيز ميدو وهو مفلقس</p><p>ودعك بين فلقة طيزه وحطت شويه علي زبه من تحت وبايدها بقت عماله تدعك في زبه وتمشي زبها الصناعي بين فلقة طيزه</p><p>سابت زبه اللي كان وقف اوي ومسكت طيزه فتحتها بأيد ودخلت الصناعي جوه طيزه وبدات تنيكه وهي بتضربه</p><p>وتلسوعة وجاسر جنبها عمال يصور اهات ميدو وهو عمال يتأوه زي النسوان وبيقولها نكيني اوي ياستي.. زبك كله في طيزي .. اه مش قادر .. عايز زبك ينكني اوووووي.</p><p>شهد :: حلو كدة يا لبوه . حلو يا متناكة</p><p>فضلت شهد تنيك وتسخن في ميدو بالكلام اكتر من عشر دقايق وجاسر عمال يدعك في زبه اللي وقف هو كمان اوي من منظر ميدو وشهد بتنيكة والايد التانيه بتصور</p><p>شهد طلعت الصناعي وشاورت لجاسر يجي علشان ينيكة واخدت منه الموبايل</p><p>جاسر علي طرطيف صوابعة وقف مكان شهد اللي وقفت جنبه</p><p>جاسر تف علي زبه وعلي طيز ميدو وبقي عمال يمشي ايده بين فلقة طيزه</p><p>وشهد بتتكلم كأنها هي اللي بتعمل كدة</p><p>وجت اللحظة اللي كان خايف منها جاسر .. لحظة دخول زبه جوه طيز ميدو.. اللي مخدش باله ولا حس بالفرق وكان فاكر ان اللي بتنيكة شهد</p><p>جاسر دخل زبه بالكامل في طيز ميدو</p><p>ومسكه من جناب طيزه وبدأ يدخل زبه براحة اووي للأخر ويسحبه</p><p>ميدو :: حلوووو اوووي كدة .. دخليه كله في طيزي .. اوووووف اوووووف . ااااااه ااااه</p><p>شهد :: عاجبك زبي يا متناك .. انا عايزك تتخيل ان ده مش زبي .. عايزك تتخيل ان في واحد بينيكك</p><p>ميدو :: حاضر حاضر .. اااااه اااااه زبك حلووو اووووي.. نكيني اووووي</p><p>شهد :: نفسك مين ينيكك ياخول</p><p>ميدو :: اللي انتي تقولي عليه انا هكون خدام زبه</p><p>شهد :: لا انا عايزك انت اللي تقول .. نفسك في مين ينيكك</p><p>ميدو :: مش عارف اي اي براحة براحة اووووف .اووووف بيوجع كدة</p><p>شهد :: طب اتخيل ان جاسر بعد ما ناك مامتك هو اللي بينكك</p><p>ميدو ::حاضر .. حاضر .. اوووي .. اووووي .. دخليه كلها اوووووف</p><p>شهد :: يا شرموطة اتخيل ان جاسر هو اللي بينكك واتكلم كان جاسر هو اللي بينكك</p><p>جاسر هاج علي ميدو وراح ماسكة ومكلبش في لحم طيزه بأيده اوي</p><p>وبدأ يطلع زبه ويسحبه براحة ويروح مدخله بقوه في طيز ميدو اللي بقي بيتوجع وهو بيترجاه براحة يا جاسر .نكني براحة حرام عليك.. طيزي هتتفشخ منك كدة</p><p>شهد :: الا قولي يا خول اختك ريم بتعمل معاها ايه</p><p>ميدو من الهيجان بتاعة ومن تأثير الحشيش مكنش عارف هو بيقول ايه</p><p>ووقع بلسانه وقال</p><p>بنكها .. بنكها يا ستي شهد</p><p>شهد :: احا ؟ بتنيك ريم . انت كداب</p><p>ميدو :: و**** بنكها وعايش معاها في البيت كأنها مراتي</p><p>شهد :: هي اختك مفتوحة</p><p>ميدو :: ااااه . ااااه براحة طيزي اتفشخت من زبك .. ايوه اختي مفتوحة</p><p>وانا اللي فتحتها</p><p>كلام ميدو هيج جاسر اللي مكنش مصدق ان ريم طلعت مفتوحة واللي فاتحها اخوها . .</p><p>شهد مشيت علي طرطيف صوابعها مستغلة صوت ارتطام لحم جاسر في طيز ميدو وهيجانهم</p><p>وراحت قدامة وصورت وشه ووش جاسر وهو شغال فيه نيك وعمالة تسأله علي اخته واعترف الأعتراف التاني وقال علي مستر شريف</p><p>شهد رجعت تاني تصورهم من كل زاويه</p><p>ونزلت بالموبايل من تحت وجابت منظر زب جاسر وهو بيدخل ويخرج في طيز ميدو وهي بتقوله وانت كمان يا متناك بتتناك زي اختك اهو وزي امك .. جاسر فاشخك ياخول ومدخل زبه في طيزك</p><p></p><p>بقلم عادل المتميز</p><p>لكن التمثليه مدامتش كتير لان جاسر مقدرش يتحكم في نفسه ونسي نفسه خالص وهو عمال ينيك ويرزع زبه في طيز ميدو مسكه بقوه ودخل زبه للأخر</p><p>وونزل لبنة في طيزه</p><p>ميدو ::ايه ده .. ايه ده شهد مين اللي بينكني</p><p>شهد بصت لجاسر اللي حط ايده علي بوقة وهو بيحاول يمسك ضحكتة</p><p>وبيشاور علي زبه بعد ماطلعة غرقان لبن</p><p>شهد راحت شاده من علي وش ميدو الأيشرب وكانت المفاجئة لما بص لقي</p><p>شهد ماسكة الموبايل وبص وراه لقي جاسر مش قادر يمسك نفسه من الضحك وعريان ملط وراه وعرف ان اللي كان بينكه جاسر مش شهد</p><p>.........</p><p>مشهد بين الكاتب وبين صاحبه القصة</p><p>.........</p><p>انا :: احااااا يا ريم طب اخوكي عمل ايه بعد ما عرف</p><p>ريم :: زعل وزعق لشهد اللي هددتة يوطي صوتة علشان البيت فيه ناس تانيه ومش من مصلحتهم كلهم حد يحس بيهم ..</p><p>شهد وجاسر اخدو ميدو بالراحة بتاع ساعة وشربوه حشيش تاني واستغلو دماغة الخفيفة وخلوه يتفرج علي نفسة وهو بيتناك من جاسر والحشيش مع ميوله وبدات شهد تحكي له ازاي هتخلي جاسر ينيك امه وينيكة</p><p>اخويا ميدو هاج تاني والمرة دي قدرت تخلي اخويا ميدو يتناك من جاسر برضاه بعد ما هي ناكت جاسر قدامة</p><p>انا :: احا وجاسر وافق</p><p>ريم :: اه جاسر وافق بعد ما شهد اخدته بره واتكلمت معاه وقالت ده الحل الوحيد اللي هيخلي ميدو يطمن وانه هيتصور المرة دي برضاه وانت بتنيكة</p><p>وانها مش هتصور جاسر وهي بتنيكة</p><p>هتصور ميدو بس</p><p>انا :: وطبعا طول الليل شهد وجاسر شغالين نيك في اخوكي</p><p>ريم :: اه جاسر ناك ميدو في الليلة دي مرتين وشهد مرتين والأتنين ناكوها مرة مع بعض وشهد ناكت جاسر مع ميدو في المرتين واخويا لانه اول مرة يشرب فيها الحشيش قال كل حاجة عني وعن علاقتنا ببعض وعلاقتي بمستر شريف وبعد كدة شهد هددتة بمقطع فيه اعتراف اخويا بأنه ناكني وفتحني</p><p>انا :: وبكدة تبقي شهد قدرت تشيل الحاجز اللي كان بين اخوكي وبين جاسر</p><p>يعني اخوكي هيشوف ان جاسر زيه خول فهيبتدي يتعامل معاه من المنطلق ده بدون خجل منة زي الأول</p><p>رغم ان جاسر نايكة وكمان الوصول ليكي بقي سهل جدا زي الوصول لمامتك مابقي سهل علي حسب تخيط شهد</p><p>شهد :: بالظبط كدة يا دوله .. كلنا بقينا تحت زب جاسر وجبروت المفعوصة شهد</p><p>وبكدة نكون وصلنا لنهايه الجزء الثاني عشر من قصة انثي ضائعة في بحر المتعة</p><p>السلسلة الثانيه</p><p>انثي ضائعة في بحر المتعة</p><p>بقلم عادل المتميز</p><p>..........</p><p>الجزء الثالث عشر</p><p>.........</p><p>صحي ميدو الصبح علي الساعة عشرة بعد ليلة طويلة من النيك والحشيش</p><p>طيزه كانت اتفشخت نيك سواء كانت من جاسر او من الصناعي بتاع شهد</p><p>قام من النوم وكانت شهد لسة نايمة جنب جاسر لبس هدومة وقبل ما ينزل صحي شهد وقالها انه ماشي</p><p>وصل البيت علي الساعة 11 الا ربع ولقي ريم كانت صاحيه بتعمل فطار</p><p>ميدو :: صباح الخير يا ريم انتي مروحتيش المدرسة ولا ايه</p><p>ريم :: ايه ده انت جيت امتي</p><p>ميدو:: لسة داخل حالا</p><p>ريم :: ايه ده يعني محستش بيك وانت داخل</p><p>ميدو :: مروحتيش المدرسة ليه</p><p>ريم :: بعد ما لبست كسلت اروح فقعدت</p><p>ميدو :: طب بقولك ايه اعملي حسابي معاكي في الفطار</p><p>ريم :: انا كدة كدة عاملة فطار بزياده</p><p>ريم واخوها قعد فطرو مع بعض</p><p>ريم :: قولتليش بقي الليلة مشيت ازاي مع شهد</p><p>ميدو :: مفيش قضينها نيك للفجر وبعدين نمت كام ساعة وجيت</p><p>ريم :: وطبعا هي اللي ناكت</p><p>ميدو :: يعني من ده علي ده</p><p>ريم :: الهي بس تتهد الشرموطة دي .. مفيش قدامنا غير اننا نجاريها</p><p>ميدو بعد ما اكل دخل الأوضة بتاعتة وقعد يفكر في اللي حصل له وازاي جاسر وشهد خططو له وصوروه في اوسخ وضع ممكن راجل يتحط فيه</p><p>شوية وجاتلة رساله عالواتس فيديو</p><p>ممنتج له وهو بيتناك من جاسر وبيقوله نكني يا جاسر وبيتلوي زي الشراميط فيديو بوشه وبوش جاسر</p><p>ورساله واكتشف انه قال ل شهد ولجاسر علي اخته وعلاقته بيها وعلاقتها بمستر شريف فضل يضرب علي راسه وهو بيشتم نفسه .. لتاني مرة يفضح نفسه ويفضح اخته زي ما فضح مامته وبعد ما اتفرج عالفيديو لقي رساله تانيه جت له من شهد وهي بتقوله</p><p>بقلم عادل المتميز</p><p>كدة انت بقيت خول رسمي ومتناك ابن مرة متناكة .. بعد كدة هتبقي المتناك بتاعتي وبتاع جاسر اللي هينيك امك واختك قريب يا خول يابتوع مستر شريف يا ولاد المتناكة</p><p></p><p>ميدو مقدرش يقول لريم علي اللي حصل ولا علي رسايل شهد ولا علي شربه الحشيش اللي خلاه فضح الدنيا وقال كل حاجة لشهد ول جاسر ومبقاش فيه اسرار تاني تستخبي</p><p></p><p>عالمغرب جاسر اتصل بميدو وميدو كان متردد انه يرد عليه .. لكن كان خلاص معدش ينفع ميردش عليه</p><p>ميدو :: ايو يا جاسر</p><p>جاسر :: انت فين ؟</p><p>بقلم عادل المتميز</p><p>ميدو :: انا في البيت</p><p>جاسر :: طب بقولك ايه ما تجيلي البيت</p><p>ميدو :: اشمعني</p><p>جاسر :: ياعم هنقعد مع بعض شوية وكمان معايا سجارة حشيش هتعجبك احلي من بتاعة امبارح</p><p>ميدو :: لا خليها وقت تاني مش هقدر</p><p>جاسر :: ميدو تعالا يا صاحبي مستنيك</p><p>نبرة جاسر كان فيها تهديد</p><p>ميدو :: ماشي خلاص جايلك</p><p>ميدو نزل علي طول وراح لجاسر البيت</p><p>وطبعا كالعاده قعدو في اوضة جاسر</p><p>جاسر لف سجارة الحشيش وشرب هو وميدو اللي في الاول مكنش عايز يشرب لكن ميدو خلاه يشرب عافيه</p><p>جاسر :: بقولك ايه انا السجارة دي سخنتني ما تقلع</p><p>ميدو :: اقلع ايه ياعم انت .. انت عبيط</p><p>جاسر :: عبيط ايه ياض انت مكسوف ؟</p><p>اشحال لو مكنتش امبارح .. ها</p><p>ميدو :: انت عارف اني امبارح اتغفلت</p><p>بلاش ياجاسر احنا رجالة زي بعض</p><p>جاسر قام وراح قالع البنطلون بتاعة والبوكسر ووقف قدام ميدو اللي كان قاعد علي طرف السرير ووشة في الأرض .. جاسر قرب منه وبقي زبه قدام وش ميدو</p><p>جاسر :: يلا ياض انا عارف انه عجبك امبارح واذا كنت نكتك امبارح اول مرة تغفيل فالمرة التانيه كانت بكيفك ومزاجكك</p><p>ميدو :: جاسر مش هينفع .. وكمان ممكن حد يدخل علينا</p><p>جاسر مسك راس ميدو وحط زبه علي وشه وقاله</p><p>طول عمرك بتجيلي وتقعد معايا هنا عمر حد من اهلي دخل علينا.. يلا ياض</p><p>مصه .. زبي مولع</p><p>ميدو رفع عنيه وبص لجاسر وبعدين مسك زبه بأيده وخده بين شفايفة</p><p>بقي عمال يمص في زبه وجاسر حاطط ايده علي راس ميدو وعمال يدلة زبه علشان يمص فيه</p><p>جاسر :: الحس بيضاني ياض يامتناك</p><p>نزل بلسانه يلحس في بيضان جاسر وبطلع تاني بطرف لسانه لغاية راس زبه</p><p>ويمصه</p><p>جاسر :: يلا بقي اقلع عايز احطه في طيزك</p><p>ميدو قام ووقف علي الأرض وقال لجاسر.. طيب اقفل الباب بالمفتاح</p><p>جاسر قفل الباب وميدو قلغ البنطلون والبوكسر والتيشرت</p><p>جاسر وقف ورا وحط زبه بين فلقة طيزه</p><p>بقلم عادل المتميز</p><p>وبقي عمال يمشيه علي خرم طيزه .. شويه وبدأ زب ميدو يقف لغايه ما بقي علي اخره</p><p>جاسر :: فلقس يا متناك</p><p>ميدو وطي وسند بأيده عالسرير وجاسر تف علي صوابعة وحط التفافة علي خرم طيز ميدو وراح ماسك زبه وحطة علي خرم طيزه وبدأ يدخله واحده واحدة.. انزلق زبه جوه طيزه وبقي كله جواه</p><p>ايد جاسر مسكت ميدو من وسطه وبدأ ينيك فيه .. يسحب زبه ويرجع يدخلة</p><p>وزب المتناك ميدو واقف قدامه بيسيل من الهيجان .. كل ما جاسر يدخل فيه زبه للأخر ويسحبه كانت اهاتة المكتومة بتخرج من صدره تولعة</p><p>جاسر رفع رجل عالسرير وبقي بينزل بوسطة وهو بيسحب زبه من طيزه ويرجع يرفع وسطه سيكا مع دخول زبه للمخاصي جوه طيزه ميدو اللي زبه رايح جاي من كتر ما كان جاسر شغال رزع فيه ونيك</p><p>بعدها جاسر خلاه نام علي طرف السرير</p><p>ورفع رجليه لفوق وراح ماسكة زبه وحطة في خرم طيزه من تحت وبدأ يدخله واحدة واحدة وبشويش لغايه ما دخل كله</p><p>سحبه براحة ورجع دخلة .. مرات متتاليه من النيك البطئ وعالهادي وجاسر راح ماسك زب ميدو وبقي عمال يدعك فيه وهو بينكه لغاية ما ميدو مقدرش يستحمل وجاب لبنه علي بطنه لكن جاسر مكنش لسة جابهم</p><p>وفضل ينيك في ميدو ويسحب زبه ويدخله جواه بتاع خمس دقايق</p><p>بعدها جاسر طلعة وراح قاعد علي طرف السرير وخلي ميدو يطلع فوق زبه ويمسكة بأيده ويقعد عليه</p><p>واحدة واحده وبراحة زب جاسر بقي جوه طيز ميدو .. ميدو قعد عليه وبقي عمال يتحرك حركات دائرية علي زبه وبعدها بقي عمال يطلع وينزل ..</p><p>جاسر مسك ميدو ورفعة واتقلب بيه</p><p>وبقي ميدو نايم تحته وجاسر فوق منه ومدخل زبه كله جوه طيزه وفضل ينيك فيه بكل قوة ورزع وجاب لبنه في طيزه</p><p>بعد ما جاسر نزل اخر نقطة في زبه جوه طيزه شال زبه وقعد جنبه ولع سيجارة</p><p>جاسر :: ميدو</p><p>بقلم عادل المتميز</p><p>ميدو :: نعم يا جاسر</p><p>جاسر :: طيزك جامدة اوي يابن المتناكة</p><p>ميدو نايم علي ضهره وحاطط ايده علي وشة ومقدرش يرد علي جاسر</p><p>جاسر :: بقولك صحيح .. انا هخليك تنيك مامتك معايا</p><p>مالك ياعم ساكت ليه .. ماخلاص ياعم المتناك بقي فك</p><p>ميدو :: خلاص يا جاسر مفيش حاجة</p><p>جاسر ::طب مش بترد عليا ليه</p><p>ميدو :: هرد اقول ايه مش لاقي رد</p><p>جاسر :: ياض يا خول انت مش نفسك تنيك امك</p><p>ميدو :: اه نفسي</p><p>جاسر :: خلاص انا هخليك تنكها بس ليا شرط</p><p>ميدو :: عارفة</p><p>جاسر :: بجد ؟ طب ايه هو</p><p>ميدو :: انت عايز تنيك ريم صح؟</p><p>جاسر :: **** ينور عليك هو ده .. بص هو انا هنكها هنكها وانت عارف ده فأنا بقول لو انت سهلت ليا ده هيبقي احلي</p><p>ميدو :: انت عارف انا دلوقت مش هينفع اقولك لا .. ماشي بس مش دلوقت.. استني لما اشوف هجبها ازاي لريم</p><p>جاسر :: خد راحتك يا صاحبي بس مطولش هههههه</p><p>ميدو :: طيب انا هقوم البس وماشي</p><p>جاسر :: رايح فين .. اصبر انا لسة مخلصتش معاك زبي لسة هايج.. قوم مصلي شوية علشان عايز انيكك تاني.</p><p>... .........</p><p>ريم حست انها مبقتش قادرة تستغني عن احمد كمال وبقي مسيطر عليها سيطرة كاملة . حبت اهانته ليها وطريقة معاملتة ليها وبدأت تتصور له</p><p>بس صور من غير وش</p><p>يعني تصور له بزازها وجسمها وكسها</p><p>معدا وشها وكانت في كل صورة تكتب اسمه علي جسمها واحمد بقي مدمن</p><p>تخيالات معاها</p><p>في الليلة دي بعد ما ميدو اتناك من جاسر وروح البيت دخل علي اخته اوضتها اللي سكتت اول ما الباب اتفتح لكن لما شافت ميدو هو اللي داخل شاورت لميدو يسكت وكملت كلامها علي الماسنجر مع احمد اللي قالها انه معاه واحد صاحبه شاف جسمها وعايز ينيكها صوتي</p><p>ريم :: وانت عايزه ينكني معاك ؟</p><p>احمد :: اه عايزه يفشخك ونتخيل احنا التلاتة انك شرموطة تحت زبي وزبه</p><p>ميدو اخد طرف من السماعة وقعد يسمع مع اختة</p><p>ريم :: طب مش بيتكلم ليه ؟ ما تخليه يتكلم عايزة اسمعة</p><p>بقلم عادل المتميز</p><p>احمد :: اتكلم يا صبحي</p><p>صبحي :: انتي جامدة اوي علي فكرة</p><p>ريم :: بجد ؟ طب ايه اكتر حاجة عجبتك فيا</p><p>صبحي :: بصراحة كلك علي بعض يجنن.. طيزك وكسك وبزازك وصوتك كمان يهيج الحجر</p><p>ريم :: احمد</p><p>احمد :: نعم يالبوة</p><p>ريم :: صاحبك صوته هيجني ..ينفع امص زبه</p><p>احمد :: اه يا متناكة ينفع انتي اصلا شرموطة واحنا جايبنك من الشارع علشان ننيكك ونفضي لبنا في كسك يالبوه</p><p>ريم :: اححححححح .. انا متناكة وبنت متناكة وكسي جاهز ليكم علشان تنكوني</p><p>احمد :: طب يلا يا شرموطة مصي لصاحبي زبه واقف</p><p>ريم :: صبحي انت معايا</p><p>صبحي :: اه يا متناكة معاكي</p><p>ريم :: انا دلوقت قالعة ملط واخويا جنبي وبيسمع معايا .. اصل اخويا معرص وبيحب يشوفني بتناك .. قوم يا صبحي الحس كسي قدام اخويا المعرص</p><p>احمد :: ريم انتي بتتكلمي بجد</p><p>ريم :: ميدو .. كلمهم</p><p>ميدو :: اه يا احمد ريم اختي بتتكلم بجد وهي متناكة وانا عارف .. عايز اعرف هتعملو فيها ايه</p><p>احمد :: احا يابنت المتناكة .. اخوكي ديوث وانا معرفش</p><p>ريم :: يلا بقي هتنكوني ازاي .. اااااه</p><p>اخويا حاطط ايده دلوقت علي كسي وعمال يلعب فيه .. انا هايجة وعايزه اتناك</p><p>صابر :: احا يا احمد بنت المتناكة دي هتخليني اجبهم من غير ما المس زبي</p><p>احمد :: طب بقولك ايه ما تصوري ايد اخوكي وهي علي كسك واكتبي ورقة</p><p>عليها ريم واخويا المعرص</p><p>ريم :: تؤمرني يا سيدي</p><p>ريم هات ورقة وقلم من عندك يا ميدو</p><p>ميدو قام جاب ورقة وقلم وكتب زي ما احمد طلب وبعتت الصورة له</p><p>احمد :: اووووووف كسم كدة. دانا هنيكك قدام اخوكي واغرق وشك النجس ده لبن</p><p>بقلم عادل المتميز</p><p>فضل احمد وصابر ينيكو ريم صوت واخوها العرص ميدو بيسمع وهاج علي كلامهم وراح قايم بعد المكالمة ناك ريم</p><p>وجاب لبنة علي وشها زي ما قال احمد</p><p>بعد ما ميدو جاب لبنه علي وش اختة قعد.شوية جنبها عايز يحكي ليها ومتردد</p><p>ريم حست ان اخوها عايز يقولها حاجة</p><p>ريم :: مالك في ايه .. عايز تقول ايه</p><p>ميدو :: بصراحة كدة انا خربت الدنيا تاني اكتر ماهي خربانة.</p><p>ريم :: قولت ليهم علي علاقتي بيك واني مفتوحة صح</p><p>ميدو سكت وبص في الأرض</p><p>ريم :: و**** العظيم كنت متاكدة ان ده هيحصل .. احكيلي بقي ازاي حكيت ليها الشرموطة دي وقدرت ازاي تقوعك في الكلام</p><p>ميدو حكي ل اختة كل حاجة</p><p>ريم :: احا.. احا.. احا .. جاسر ناكك</p><p>هي وصلت لكدة ؟ .طب ليه ؟ يعني خول لواحدة وقولنا ماشي هيجانك جابك لكدة انما تخلي واحد ينيكك</p><p>فرجني يامتناك عالفيديو وقولت ايه</p><p>ميدو شغل الفيديو لريم اللي مكنتش مصدقة اللي بيحصل ل اخوها ولا مصدقة طريقة التصوير اللي تبان انها احترافيه ولا لكلام ميدو وهو بيتناك من جاسر ده كله كوم واعترافة كوم تاني عليها وانه ناكها وفتحها وبيمارس معاها كأنها مراتة</p><p>ريم حطت التليفون جنبها وهي حاطة ايدها علي خدها وبتبص ل اخوها وساكته مش عارفة ترد تقوله ايه</p><p>ميدو :: ساكته ليه ؟ جاسر عايز ينيكك</p><p>قالي كدة النهارده</p><p>ريم :: ارد اقول ايه .. روح يا شيخ **** ياخدك</p><p>بقلم عادل المتميز</p><p>ميدو :: غصب عني يا ريم الحشيش خلاني مش عارف انا بقول ايه</p><p>ريم :: الفيديو بيقول انك كنت فايق وانك كنت عارف ان جاسر بينيكك</p><p>ميدو :: ماهما ضحكو عليا</p><p>ريم :: عارفة .. المصيبة اني عارفة بس الفيديو مش بيقول انهم ضحكو عليك</p><p>ميدو :: طب هتعملي ايه</p><p>ريم :: هعمل ايهويعني ؟ انت خليت فيها اختيارات اكيد هوافق طبعا ..بس المرة دي بشروطي</p><p>ميدو :: ازاي مش فاهم</p><p>ريم :: مش مهم انت اصلا تفهم .. هو انت اصلا بتفهم .. المهم دلوقت تحط لسانك في بوقك ومتتكلمش مع جاسر ولا كأنك كلمتني . وابعتلي رقم الزفت ده واتس</p><p>ميدو :: هتكلميه ؟</p><p>ريم :: اه طبعا هكلمة بس مش اليومين دول شوية كدة</p><p>في نفس الوقت كانت يسرا بره قاعده عالتليفزيون بتتفرج علي حلقة من مسلسل اجنبي جالها اشعار رساله عالواتس من رقم غريب</p><p>فتحت الواتس لقت رساله من رقم متعرفوش</p><p>مساء الخير يا فرسة</p><p>يسرا شافت الرسالة وفهمت علي طول ان ده الشخص اللي مهكر حسابها</p><p>وراح باعتلها صوره من بتوعها وهي عريانة بوشها</p><p>طبعاودلوقت عرفتي انا مين</p><p>يسرا :: اه عرفت مساء الفل</p><p>جاسر :: من غير دخول في تفاصيل كتير وكلام ملوش داعي .. انا عايز انيكك</p><p>يسرا :: مانت علي طول بتنكني فيس</p><p>جاسر :: لا يا قلبي المرة دي نتقابل وانيكك بجد</p><p>يسرا سكتت شوية ولطمت علي وشها واللي كانت خايفة منه هو ده وبعدين ردت :: نتقابل ؟ ازاي مش فاهمة</p><p>جاسر :: زي السكر في الشاي ياعسل</p><p>ايه مش فاهمة ؟ نتقابل في مكان انا احدده وتيجي انتي انيكك وتمشي</p><p>يسرا حطت التليفون جنبها وبقت عمالة تقول يا فضحتي يا فضحتي .. ارد عليه ده بأيه دلوقت .. لو قولت لا هيفضحني</p><p>ولو قولت اه يا عالم يكون مرتبلي ايه</p><p>يسرا :: طب هو ينفع اطلب من حضرتك طلب.</p><p>جاسر :: اه ينفع</p><p>يسرا :: لو انت عايز فلوس مقابل الفيديوهات دي وتعتقني لوجه **** انا موافقة بس بلاش موضوع نتقابل ده</p><p>جاسر :: فلوس ايه ؟ تصدقي كدة زعلت منك . انا عايزك انتي عايز انيكك ومتخفيش لو جيتي واتقابلنا اوعدك هتمشي من عندي مطمنة جدا</p><p>يسرا :: طب ينفع نتقابل في مكان عام قبل ما يعني</p><p>جاسر :: نتعرف يعني ؟</p><p>يسرا :: يعني نتقابل ونتفاهم</p><p>جاسر :: ماشي معنديش مانع مع اني مش هقبل غير اني انيكك.. بكره نتقابل بعد شغلك مش انتي بتخلصي الساعة تلاتة .. نتقابل في كافيه ....</p><p>يسرا :: ماشي</p><p>يسرا قفلت الواتس ودخلت اوضتها وبقت عماله تلف فيها زي النحلة مش عارفة تعمل ايه</p><p>......</p><p>تاني يوم بعد ما ميعاد الشغل جه وليد علشان يوصلها كالعادة لكن يسرا بتوتر</p><p>معلش يا وليد مش هينفع النهارده توصلني</p><p>وليد :: ليه بس ايه اللي حصل</p><p>يسرا :: مفيش بس هقابل الاولاد وهنخرج فمعلش مش حابه حد من الاولاد يشوفني معاك</p><p>وليد :: لا لو كدة خلاص مفيش مشكلة</p><p>يلا انا همشي وهكلمك لما اروح</p><p>يسرا :: ماشي يا وليد .. وانا هخلص بس كام ورقة قدامي وهمشي</p><p>يسرا اخرت اخرت نفسها شوية لغاية ما اتأكدت ان وليد مشي وراحت واخدة شنطتها ومشيت</p><p>وهي ماشيه رايحة الكافيه اللي هتقابل فيه جاسر جاسر اتصل عليها</p><p>جاسر :: فينك ؟ مجتيش ليه</p><p>يسرا :: خمس دقايق وهبقي عندك</p><p>جاسر :: ماشي هتلاقيني مستنيكي</p><p>يسرا وصلت الكافيه ودخلت مش عارفة مين بالظبط من اللي قاعدين الشخص اللي مستنيها</p><p>لمحت من بعيد جاسر صاحب ابنها</p><p>لفت بسرعة وشها ورايحة تخرج من الكافيه جاسر خرج وراها جري</p><p>طنط يسرا .. يا طنط.</p><p>بسرا وقفت ومبقتش عارفة تقول لجاسر ايه</p><p>جاسر :: رايحة فين ؟</p><p>يسرا بأستغراب وعلامات دهشة .. هو انت ....</p><p>جاسر :: اه انا الهكر اللي مجننك وبيكلمك بقاله فترة</p><p>يسرا :: انت اكيد مجنون. انت من دور اولادي</p><p>جاسر :: طب اتفضلي نقعد ونتكلم شكلنا كدة مش حلو والناس هتبتدي تتفرج علينا</p><p>يسرا :: جاسر انت عيل .. فاهم يعني ايه عيل انت زي ميدو ابني ولسة هتمشي وتسيب جاسر</p><p>جاسر :: علي فكرة لو مدخلتيش معايا دلوقت وقعدنا نتكلم بعد خمس دقايق انا هرفع ليكي فيديو علي مواقع اباحيه</p><p>يسرا اتمسمرت مكانها ولفت لجاسر وهي بتقوله</p><p>يابني انا قد مامتك ميصحش كدة .. كدة عيب</p><p>بقلم عادل المتميز</p><p>جاسر :: ومستر شريف ؟ و وليد زميلك اللي في الشغل معاكي.. ها هتدخلي معايا ولا</p><p>يسرا دخلت وقعدت مع جاسر وفضلت تتحايل عليه يسبها لكنة كان مصمم انه يقابلها وينكها</p><p>يسرا :: طب بقولك ايه انا مش هجي ليك في اي حتة وسابته ومشيت</p><p>جاسر كلم شهد وحكي ليها اللي حصل</p><p>شهد قالت له كنت عاملة حسابي</p><p>هبعتلك لينك تبعته ليها دلوقت حالا</p><p>ده لينك فيديو ليهاانا نزلتة علي موقع اباحي عالمي خفيت منه معالم وشها والشقة وكتمت الصوت</p><p>فيديو وهي بتلعب في كسها وبزازها وقولها الفيديو ده بس تهديد لكن اللي هينزل بعد كدة مش هيكون ملعوب فيه</p><p>يعني هينزل بوشك وبصوتك وتبقي بقي فضيحتك في كل حتة.. واعمل حسابك لازم تخليها تقابلك بكره او بعده بالكتير علشان ماما احتمال كبير تيجي كمان تلات ايام من عند اختها</p><p>بقلم عادل المتميز</p><p>وفعلا جاسر بعت ل يسرا الفيديو والكلام اللي شهد قالتة</p><p>وقالها انا لسة قاعد.في الكافيه مستنيكي.. نص ساعة لو مجتيش هقوم امشي وساعتها هتبكي بدل الدموع ددمم</p><p>وفعلا يسرا رجعت تاني لجاسر واتفق معاها بكره تروحله العنوان ده ومتروحش الشغل</p><p>العنوان كان شقة شهد والنيكة هتكون عندها</p><p>حوار بين الكاتب وبين صاحبه القصة</p><p>.........</p><p>وطبعا مامتك راحت في الميعاد الصبح علي حسب الاتفاق</p><p>ريم :: مكنتش تقدر تقول لا ولا تتأخر خصوصا ان جاسر بعتلها فيديو من بتوعها رافعة علي الموقع الازرق.</p><p>انا :: طبعا متقدرش تقول لا .. بس شهد قابلت مامتك علي اي اساس</p><p>ريم :: لا شهد مظهرتش خالص في الصورة اللي فتح ليها الباب وكان مستنيها جاسر وكان مفهمها ان الشقة دي بتاعة واحد صاحبه اخرس وهو مسافر النهارده وواخد منه المفتاح</p><p>انا :: واشمعني يعني اخرس مش فاهم؟</p><p>ريم:: ده يا دوله هتعرفوا بس خلينا الأول لما ماما راحت وقابلت جاسر</p><p>.......</p><p>يسرا صحيت الصبح في ميعاد شغلها وراحت عالعنوان اللي بعتهولها جاسر واتس</p><p>واول ما وصلت هناك شهد حطت التليفون في نفس مكان تصوير ميدو وعملته في وضع تسجيل الفيديو دخلت الاوضة وقالت لجاسر يتعامل</p><p>جاسر قالها اطلعي الدور التاني هتلاقي الشقة مفتوحة ومستنيكي</p><p>يسرا طلعت وهي مرعوبه وخايفة ان حد يشوفها</p><p>وصلت للشقة وكان جاسر مستنيها .اول ما دخلت جاسر قفل باب الشقة وراها</p><p>جاسر :: نورتي يا بطل . يخرب بيت جمال جسمك</p><p>يسرا :: اديني جتلك ممكن بقي متتكلمش كتير وتعمل اللي انت عايزه خليني امشي</p><p>جاسر :: ايه سلق البيض ده هو فيه ايه هو انا مشبهش ولا ايه .. مفيش حاجة اسمها اعمل اللي عايزه علشان تمشي .. ايه هتمشي كده بسهوله ..</p><p>يسرا :: جاسر انا مش طايقاك اصلا واللي انت عملته ده اصلا مينفعش</p><p>جاسر :: خلاص بقي يا بطل انسي اللي عملته .. المهم دلوقت انك معايا ... اتفضلي ارتاحي</p><p>يسرا قعدت علي الكنبه وجاسر دخل المطبخ جاب عصير من جوه ليها وليه</p><p>جاسر :: اتفضلي يا قمر</p><p>يسرا :: مش عايزة اطفح</p><p>جاسر :: متخفيش مش حاطط فيه حاجة .. انتي جايه برضاكي وعارفة اني هنيكك</p><p>يسرا :: ماتبطل بقي ام كلامك السوقي ده</p><p>جاسر :: دلوقت كلامي سوقي.. ماشي يا ستي . ما تقومي طيب تقلعي كدة وتوريني لابسالي ايه من تحت.</p><p>يسرا قامت وقلعت هدومها وكانت لابسة من تحت قميص ابيض فوق الركبه</p><p>جاسر صفر صفارة طويلة .. جمل يخرب بيت جسمك .. وراح قايم وحضنها وفضل يبوس فيها وايده بتحسس علي ضهرها وتنزل علي طيزها</p><p>في الأول يسرا كانت قرفانه منه لكن بعد ما حست بزب جاسر راشق مابين فخادها من تحت البنطلون</p><p>بدات تحس معاه بالأثاره خصوصا ان شفايفة مسكت شفايفها وبقي عمال يمصهم وايده بتقفش في طيزها</p><p>جاسر قلع بنطلونة والبوكسر والتيشرت</p><p>ومسك ايد يسرا وحطها علي زبه</p><p>بذمتك مش زبي احلي من زب مستر شريف بتاعك ده</p><p>وساب ايدها بعد ماهي مسكت زبه وطلع بأيده علي بزاوها طلعهم من القميص واخد حلمة بزازها الشمال بين شفايفة وهات يامص وعض فيهم</p><p>ايد يسرا بدأت تتفاعل وتدعك في زبه اللي وقف غضنفر</p><p>نزل بيها عالكنبه وهو ماسك في بزازها يمص في كل حلمة شوية</p><p>بعدها راح فاتح رجليها ودخل بين فخادها يشم في كسها ويبوسه من فوق الأندر ... صباعة دخل تحت اللاندر وباعده ودخل لسانه من تحت وبقي عمال يحرك طرف لسانة علي كسها</p><p>اهات يسرا بدأت تخرج ونسيت في لحظة انها تحت عيل من دور ابنها</p><p>وبقت معاه يسرا الانثي اللي نايمة تحت شاب كامل الفحولة</p><p>رفعت له رجليها علشان يكمل جاسر اللي بدأو ويحلس كسها اوووي</p><p>ايده نزلت من تحت وشد الأندر بتاعها وقلعهولها .. ودخل تاني علي كسها.فتحة بصوابعة وبلسانه بقي عمال يلحس ويتحرك لفوق ولتحت</p><p>لغايه ما يسرا ماتت تحت منه من هيجانها..</p><p>بقلم عادل المتميز</p><p>جاسر طلع فوقها 69 ونزل بزبه علي شفايفها وهو نزل علي كسها</p><p>وكمل لحس في كسها وهي مسكت زبه بأيدها واخدت راسه بين شفايفها وبقت هي كمان عماله تمص وترضع راس زبه</p><p>وتتأوه وصوابع ايديها بتدلك بيضانه</p><p>وتنزل بلسانها تلحسهم</p><p>جاسر بقي خلاص مش قادر ويسرا بقت جاهزة للنيك ول استقبال زبه</p><p>قام من فوقها وراح داخل بين رجليها بعد ما رفعهم وحط زبه علي فتحة كسها وبدأ يدخله</p><p>كانت في الاحظة دي شهد بتصورهم من ورا الباب</p><p>فتحت الباب براحة وخلته موارب وبقت عمالة تصور</p><p>زب جاسر دخل في كس يسرا للأخر وبدا النيك فيها</p><p>واهات يسرا جلجلت خصوصا ان حجم زب الواد مكنش طبيعي كان حجم زب شاب في الاربعين او الثلاثين</p><p>بيدخل زبه للأخر ويسحبه براحة</p><p>نام فوق منها وهو مدخله كله جواها وراح لبزازها يمص فيهم ويرضعهم</p><p>ورجع تاني ينيك ويدخل زبه ويخرجة</p><p>شوية وراح طلب منها تنام بالجنب وتدي طيزها بره الكنبه</p><p>وجاسر وقف علي اللارض ونزل بوسطة وهو فاتح طيزها بأيد والأيد التانيه بيمشي زبه من خرم طيزها لغاية كسها</p><p>وراح مدخله بشويش في كسها</p><p>سند رجل عاكنبه ورا رجليها وبقي نازل بوسطة وعمال ينيك فيها</p><p>اهاتها بتذيد ووضع جديد اول مره تجربه وكان ممتع بطريقة بنت متناكة</p><p>شوية من النيك في الوضع ده وبعدين راح مقومها واخدها من ايديها وخلاها تقف وتسند بأيدها علي الحيطة وهي مدياه ضهرها</p><p>يسرا بتلف بوشها تشوفة بيعمل ايه</p><p>الواد طلع عكس ماهي كانت متوقعة .. الواد مظبطها ومدلعها وعارف ينكها كويس اوي .. فانح طيزها وبيمشي زبه علي خرم طيزها ونزل بيه لفتحة كسها</p><p>وراح مدخله ..</p><p>يسرا شهقت من المتعة وكل شوية تلف بوشها وتبصله وجاسر عمال ينيك فيها</p><p>نيك رومانسي وعالرايق جدا</p><p>بعد شويه من النيك الحنين والدخول والخروج بحنيه بدا جاسر ينيك اسرع</p><p>وصوت لحمة وهو بيخبط في لحم طيزها بيعلي .. والرج شغال زي بلونه المايه</p><p>يسرا مستمتعة استمتاع رهيب وزب العيل ده مكيفها ومكيف كسها</p><p>جاسر مطولش في النيكة الأولي</p><p>وجاب لبنة علي طيزها من ورا.</p><p>وشهد قفلت تاني الباب بعد ما شافت جاسر بيجيب لبنة علي طيزها وضهرها</p><p></p><p>جاسر قعد وطلع علبه السجاير وعزم علي يسرا اللي كانت لسة بتجهز نفسها وتلبس هدومها</p><p>يسرا :: ايه ده هو انت بتشرب سجاير</p><p>جاسر :: علي خفيف.. انتي بتعملي ايه</p><p>يسرا :: هلبس وماشيه</p><p>جاسر :: تمشي تروحي فين ؟ احنا لسة خلصنا</p><p>يسرا :: هو لسة فيه ....</p><p>جاسر :: اه طبعا لسة .. انتي معايا لغاية ميعاد شغلك .. هو انا لسة نكت .. انا عايز انيكك اليوم كله .. دانا مصدقت</p><p>يسرا سابت هدومها تاني</p><p>جاسر :: انتي فطرتي</p><p>يسرا :: اه فطرت .. ممكن اخش الحمام</p><p>جاسر :: اه اتفضلي</p><p>يسرا دخلت الحمام وجاسر بسرعة اخد الفون وحفظ الفيديو ودخل بالتليفون اوضة النوم وحطة الكوميدينو وشغلة في وضع تشغيل الفيديو وخرج تاني قبل ما يسرا تخرج من الحمام</p><p>يسرا خرجت وميدو قام واخدها من ايديها ودخل بيها اوضة النوم</p><p>يسرا :: انت لحقت ؟</p><p>جاسر :: اه طبعا لحقت .. وراح طالع عالسرير ونام علي ضهره وقالها</p><p>عايزك بقي بشفايفك اللي زي الملبن دي</p><p>تخلي زبي يقف تاني</p><p>يسرا طلعت جنبه عالسرير ونزلت بشفايفها تمص في زبه النايم</p><p>لحظات من المص وكان زب جاسر واقف تاني</p><p>يسرا بذهول :: يخرب بيتك !!</p><p>جاسر حط ايده علي راس يسرا وبقي عمال يطلع بزبه ووسطة لفوق وينزل ويسرا شغاله مص في زبه</p><p>جاسر :: يلا بقي اطلعي اقعدي علي زبي</p><p>يسرا :: حاضر .. تفت علي ايدها وغرقت راس زب جاسر ومسكت زبه بأيدها وهي بتنزل عليه</p><p>واول ما زبه بقي قصاد خرم كسها نزلت عليه لغايه مالبسته كله</p><p>وشها كان ناحيه وشه .. جاسر مسك بزازها بأيده وعمال يقفش فيهم</p><p>ويسرا بتطلع وتنزل علي زبه واهاتها رجعت تجلجل تاني في الأوضة</p><p>طول ونزول ونزول وطلوع وجاسر ماسك حلماتها بصوابعة وعمال يفرك ويشد فيهم</p><p>يسرا :: براحة بتوجعني</p><p>جاسر :: تعالي يافرسة عايز امص بزازك</p><p>يسرا ثبتت وهي قاعده علي زبه ونزلت</p><p>ببزازها لجاسر اللي اخد حلمة بزها جوه بوقة وبقي شغال يمص فيها</p><p>ومن تحت وسطة بيطلع لفوق زبه يدخل ويرجع ينزل تاني</p><p>يسرا هاجت اوي عليه وراحت هي لشفايف جاسر بشفايفها وفضلت تبوس فيه وتمص شفايفة وتسحب لسانه جوه بوقها تمصه</p><p>جاسر :: يلا قومي ونامي علي جنبك</p><p>يسرا نزلت من علي زبه ونامت علي جنبها وجاسر نايم وراها</p><p>ظبط وضع جسمه وفتح طيزها بأيد</p><p>وحط زبه علي خرم طيزها وبقي عمال يمشي راس زبه علي فتحة طيزها</p><p>وتف علي صوابعة وحط علي راس زبه وعلي خرم طيزها .. وداس بجسمه علي زبه علي خرم طيزها</p><p>طيزها فتحت وبلعت راس زبه</p><p>جاسر :: ايه يا بطل ده.. طيزك واسعة اوي وبلعت زبي</p><p>بقلم عادل المتميز</p><p>جاسر دخله كله في طيزها وراح ماسكهل من وسطها وبدأ ينيك فيها</p><p>ويسرا بتتأوه ومفلقسة له</p><p>ااااااه اااااه .. اوووووي. كمان .. كمان.. اوووووف .. اوووف</p><p>جاسر عمال ينيك في طيز يسرا الهايجة ويبدل بزبه مابين فتحة طيزها وفتحة كسها .. كل شوية ينيك في طيزها شوية ويرجع يطلع زبه ويدخله في كسها لغاية مالقي نفسه خلاص هايج اوي وعلي وشك انه يجبهم</p><p>دخله في طيزها وشدها عليه من وسطها وبقي عمال ينيك فيها اسرع واسرع وبقوة لغاية ما نزل لبنه المولع في طيزها</p><p></p><p>وبكدة ينكون وصلنا لنهاية الجزء الثالث عشر من قصة انثي ضائعة في بحر المتعة</p><p>بقلم عادل المتميز</p><p></p><p>السلسلة الثانيه</p><p>انثي ضائعة في بحر المتعة</p><p>بقلم عادل المتميز</p><p>.......</p><p>الجزء الرابع عشر</p><p>........</p><p>بعد ما يسرا نزلت من عند جاسر شهد خرجت من اوضتها وهي فرحانه ان الخطة بتاعتها نجحت</p><p>شهد :: ايه رئيك يابن المتناكة</p><p>جاسر :: انتي اقسم ب**** ما ليكي حل</p><p>شهد :: علشان تعرف بس اني لما بحط حاجة في دماغي لازم اعملها.. ناولني التليفون بتاعك يلا</p><p>جاسر جاب التليفون بتاعة واده ل شهد اللي اخدت منه الأفلام عندها</p><p>كدة بقي امنتج دول كمان واشيلهم في الخزنة لوقت عوزه</p><p>بس هبعتلك مقطع صغير لما اقطعة تبعته للخول ابنها</p><p>جاسر :: ده هيفرح اوي</p><p>شهد:: اه ومش بعيد يموت فيها من الفرحة.. امك اتناكت منك</p><p>جاسر :: فاضل بس كدة ريم وابقي نايك العيلة الوسخة دي كلها</p><p>شهد :: طب قوم يا عم الفحل البس انت كمان اندر وسنتيان من بتوعي انا هايجة وعايزه افشخ كسمك</p><p>جاسر:: هههههههه بس كدة دانتي تنكيني وتفشخيني زي ما تحبي</p><p>شهد :: اه يا خول انت كمان</p><p>......</p><p>يسرا روحت البيت وهي مش مصدقة ان جاسر العيل اللي من دور ابنها ناكها</p><p>ومش بس ناكها ده فشخ كسمها نيك</p><p>روحت البيت وفتحت باب الشقة ودخلت وهي تعبانة ومرهقة</p><p>كان ميدو قاعد في الصاله مطلع الكتب بتاعتة وبيذاكر</p><p>ميدو :: اتأخرتي كدة ليه</p><p>يسرا :: بس مش قادرة اتكلم .. جسمي كله وجعني</p><p>ميدو :: ليه مالك ؟</p><p>يسرا ماصدقت قعدت عالكنبه مفيش اومال اختك ريم فين</p><p>ميدو :: ريم في الدرس يا ماما انتي نسيتي</p><p>يسرا :: اه صحيح . كنت ناسية</p><p>جرس الباب ضرب</p><p>يسرا :: قوم شوف مين</p><p>ميدو قام فتح الباب .. ازيك يا خالتي عاملة ايه</p><p>سعاد :: الحمد *** انت اللي ازيك يا واد .. ايه بطلت تطلع ليه عندنا</p><p>ازيك يا يسرا</p><p>يسرا :: تعالي يا حبيبتي ..</p><p>سعاد :: يالهوي ياركبي .. الواحدة بيانلها عجزت</p><p>يسرا :: مالك بس</p><p>سعاد :: الخشونة ياختي .. ايه محدش بيشوفك يعني كنتي الأول بتغيبي وتطلعي تقعدي معايا شوية</p><p>يسرا :: و**** انا لسة داخلة اهو من بره مليش عشر دقايق يدوب ريحت جسمي</p><p>بقلم عادل المتميز</p><p>سعاد :: **** يعينك .. بس بردو احنا مكترناش علي بعض ياختي واشحال لو مكناش في بيت واحد</p><p>يسرا :: معلش يا حبيبتي غصب عني و****.. واد يا ميدو ماتعمل ياجحش انت شاي ل خالتك</p><p>سعاد :: و**** لسة حاطة الكوبايه فوق</p><p>وقولت انزل اشوفك واقعد معاكي شوية</p><p>جرس الباب رن تاني.. وميدو راح فتح</p><p>ميدو :: بصوت واطي الحب كله ..</p><p>حنين بصوت واطي:: حبيبي .. اموووواه</p><p>يسرا :: مين يا ميدو</p><p>ميدو :: دي حنين ياماما..</p><p>يسرا :: تعالي يا حبيبتي</p><p>حنين :: ازيك يا خالتي ..</p><p>يسرا :: الحمد *** ياقلب خالتك</p><p>سعاد :: نزلتي ليه</p><p>حنين :: نزلت اقعد مع خالتي شوية وريم</p><p>يسرا :: ريم في الدرس و**** يا حنين</p><p>سعاد :: حطيتي الاكل ل اخوكي</p><p>حنين :: اه يا ماما حطيت له الأكل وعلقت له عالشاي وقولت له يصبه هو</p><p>ميدو :: احلي كوباية شاي ل احلي خالتو في الدنيا</p><p>سعاد :: متحرمش منك يابن اختي ياغالي علي قلبي</p><p>يسرا :: الواد ده بكاش اوي</p><p>ميدو :: هو هيثم فوق يا خالتي</p><p>سعاد :: اه يا حبيبي فوق</p><p>ميدو :: اعملك شاي يا حنين</p><p>حنين :: لا انا اللي هروح اعمله</p><p>ميدو :: ماشي اعمليلي بقي كوبايه معاكي.. ههههههههههه</p><p>يسرا :: مانت كنت جوه معملتش لنفسك مع خالتك ليه</p><p>ميدو :: نفسي هفتني عالشاي فجاءة ياستي</p><p>.......</p><p>ريم زوغت من الدرس وراحت لمستر شريف الشقة اللي بيدي فيها دروس للطلبه بعد اتفاق مسبق بينهم</p><p>ريم :: يلا بقي يا شريف دخله مش قادرة هايجة اوووي</p><p>شريف :: يا متناكة لسة مشبعتش من لحس كسك .. يخرب بيته ماله النهارده منفوخ اوي كدة</p><p>ريم :: منفوخ علشان عايزك .. عايز يتنام من زبك اللي مجنني</p><p>شريف :: امممم امممم. عسل .. كسك النهارده غرقان عسل .. امممم اممم</p><p>شهد :: كسي ولع حرام عليك.. مش قادرة بقي. يلي حط زبك فيه .. عايزه اتناك</p><p>شريف قام ووقف علي ركبه وفتح رجل ريم عالأخر وهي نايمة علي الأرض وحط زبه علي كسها وبقي عمال يمشيه عليه وريم بأيده بتحسس براحة علي زبه وعلي الراس</p><p>يلا يا شريف دخله .. كسي بقي فيه نار</p><p>ارحمني بقي مش قادرة</p><p>شريف عمال يمشي زبه ويفرش كسها</p><p>وبعدين راح منزله علي علي فتحة كسها</p><p>ودخله</p><p>بقلم عادل المتميز</p><p>زبه بيغوص وبيدخل جواها</p><p>ريم :: ياخرابي .. ياخرابي . ايه ده.. اوووووف.. زبك حلو اوي اوي .. اوووووف .. ايوووه كدة خليه جوايا.. ايووووووه ايووووووه.. يلا بقي نيك .. نيك ..اححححححح . براحة اووووي .. براحة علي كسي يا شريف .براحة كسي ممخون اووووي</p><p>شريف دايس بأيده علي فخاده وبيطلع زبه براحة ويرجع يدخله براحة وبطي</p><p>ياخرابي .. ياخرابي . ايه المتعة دي . كأني اول مرة اتناك .. اوووف .. اديني في كسي .. اديني كمان يا شريف .. نكني ... نكني يا شريف .. نيك نيك نيك .. اه ااااااه</p><p>شريف طلع زبه بره ومسكه بأيده ورجع غارزه تاني في كس ريم</p><p>احاااااا.. ايه ده .. ايه ده .. حلو اووووي ده يا شريف .. طلعه تاني ودخلة تاني .. اااااه ااااااه</p><p>شريف دخل زبه للأخر وراح حاطط رجل ريم علي اكتافة وشدها من وسطها عليه ونزل بجسمة لتحت وبقي بينيكها بوضعيه حك الزب في جدار الكس</p><p>ريم تحت منه بتتلوي من المتعة والاهات كانت فوق الوصف</p><p>شريف خلي ريم تنام علي بطنها ونام فوق منها وحط زبه بين فلقة طيزها والراس بقت عالخرم وراح نازل بوسطة وجسمه وداس عليها لغاية ما زبه بدا يدخل في طيزها وريم تحت منه بتتوجع</p><p>ليه عالناشف . اي اي .براحة .. براحة .. طيزي اتفشخت حرام عليك</p><p>شريف :: ماهي واسعة اهي يابنت المتناكة.. ..</p><p>نام فوق منها بكل جسمة وزبه راشق جوه طيزها وبقي عمال ينيكها ويزوق زبه بالكامل جواها وريم تحته بتولول من حجم زبه في طيزها .. مقامش من فوقها ولا طلع زبه غير لما جاب لبنه وملاها وبعدها راح مرمي جنب منها عالأرض</p><p>..........</p><p>ريم بعد ما اتناكت من مستر شريف وشبعت منه روحت البيت بعد ميعاد الدرس ولحقت خالتها وحنين قعدت معاهم شوية وبعد ما سعاد وحنين طلعو . يسرا دخلت الحمام تاخد دوش دافي</p><p>قلعت هدومها وملت البانيو ونزلت جوه</p><p>وهي بتفكر في اللي عمله جاسر</p><p>ومبقتش عارفة الأيام اللي جايه مخبيه ليها ايه وفكرت في نفسها وفي علاقتها الجنسية اللي بقت كتير وانها بقت بتتناك اكتر ما بتتنفس</p><p>.....</p><p>جاسر اتصل علي ميدو اللي اخد تليفونة ودخل الأوضة</p><p>جاسر :: صاحبي يا صاحبي .. اقولك خبر يفرحك</p><p>ميدو :: خبر ايه</p><p>جاسر :: توقع كدة انا ممكن اقولك ايه؟</p><p>ميدو :: مش عارف .. ماتقول في ايه</p><p>جاسر :: اللي نفسك فيه حصل</p><p>ميدو :: اللي هو ؟</p><p>جاسر :: ايه يابن المتناكة .. هو انت نفسك في مليون حاجة !؟ مامتك يا خول .</p><p>بقلم عادل المتميز</p><p>ميدو :: مالها بقي ماما ؟ كلمتها ؟</p><p>جاسر :: لا يا متناك انا نكتها</p><p>ميدو :: احلف ؟ حصل ازاي ده وامتي اصلا</p><p>جاسر :: لسه من ساعتين ماشية من عند شهد ونكتها ياض احلي نيك</p><p>ميدو :: انت بتهزر ولا بتتكلم بجد</p><p>جاسر :: طب افتح الواتس هبعتلك مقطع علشان تتاكد</p><p>ميدو قفل مع جاسر وفتح الواتس وبقي مستني المقطع يجيله من جاسر</p><p>خمس دقايق انتظار والمقطع جاله</p><p>ميدو مكنش مصدق . ايه ده بجد .. ماما راحت شقة شهد واتناكت هناك من جاسر.</p><p>ميدو :: اتصل بجاسر اللي حكي لميدو كل حاجة بالتفاصيل وبعت له مقطع تاني تصوير شهد من ورا الباب وقالة ابسط انت قريب اوي هتنيك مامتك معايا</p><p>ميدو اول ما قفل مع جاسر راح ل اوضة اخته ريم اللي كانت بتغير هدومها وحكي ليها كلام جاسر وبعتلها الفيديوهات</p><p>ريم مكنتش مصدقة انهم بالسرعة دي وبسهولة كدة يقدرو يخلو مامتهم تتناك</p><p>وكمان تروح برجليها ل شقة شهد</p><p>وطبعا البركة في ميدو اللي متتبلش في بوقة فولة</p><p>ريم :: احب اقولك اننا بقينا علي وشك الفضيحة</p><p>ميدو :: متقلقنيش بقي اكتر ما انا قلقان</p><p>ريم :: تقلق ولا متقلقش .. ادينا مستينين الفضيحة في اي وقت</p><p>.........</p><p>يسرا تليفونها رن طلعت ايدها من البانيو ومسكت التليفون اللي محطوط جنبها علي كرسي</p><p>يسرا :: ايوة يا وليد .. اسفه يا حبيبي نسيت اتصل عليك واطمن</p><p>وليد :: ولا يهمك انا بس فضلت مستني اتصالك علشان مكنتش عارف هتروحي امتي .. المهم انك والأولاد بخير</p><p>يسرا :: اه يا حبيبي بخير .. ومعلش مخرجتش معاك النهاردة بعد الشغل.</p><p>وليد :: ياقلبي ولا يهمك تتعوض بكره</p><p>نتقابل ونتغدي مع بعض</p><p>يسرا :: هتغديني ايه بكره</p><p>وليد :: بقولك انا نفسي رايحة للحمام وفيه مطعم فاجر اوي بيقدم احلي مشويات والحمام هناك ايه مقولكيش</p><p>يسرا :: تصدق جوعتني من دلوقت هههههه</p><p>وليد :: هو انتي مكلتيش ولا ايه</p><p>يسرا :: لا لسة .. انا في الحمام قاعد مسترخيه في المايه هخرج اعمل اكل واكل</p><p>وليد :: طب ايه اجي ادعكلك ضهرك</p><p>يسرا :: اتلم بقي تيجي فين ههههههه</p><p>وليد :: كدة ؟ ماشي ياستي هتلم</p><p>بس اوعدك مش علي طول</p><p>يسرا :: هههههه لا متتلمش انا مش عايزك مؤدب اصلا</p><p>وليد :: ههههههههه طب ايه اجي يعني</p><p>يسرا :: ياريت يا وليد .. ياربت</p><p>باب الحمام خبط</p><p>يسرا :: مين</p><p>ميدو :: انا يا ماما قدامك.كتير</p><p>يسرا :: لا خلاص هلبس وخارجة</p><p>طب سلام انت دلوقت يا وليد</p><p>يسرا قامت ونشفت جسمها ولبست هدومها وخرجت وميدو عينه عليها</p><p>ولسان حاله بيقول .. شرموطة وعاملة فيها سيدة فاضلة</p><p>.......</p><p>شهد :: جاسر بعتلك الفيديوهات يامتناك</p><p>بقلم عادل المتميز</p><p>ميدو :: اه بعتهملي</p><p>شهد.:: ايه احساسك بقي لما شفت مامتك بتتناك من زب صاحبك بذمتك مش انا عملت فيك معروف انت نفسك مكنتش متخيل انه يحصل</p><p>ميدو :: شهد اوعي يا شهد تفضحي مامتي</p><p>شهد :: وانا لو عايزة افضحها كنت عرفتك !؟</p><p>ميدو :: عارف بس خايف</p><p>شهد :: بص طول ما انت بتسمع كلامي وماشي تحت طوعي متخفش مني</p><p>ميدو :: جاسر قالي انك نزلتي مقطع لماما علي الموقع الازرق ممكن تشليه؟</p><p>شهد :: من غير ما تقول شلته بمجرد ما مامتك جت عندي</p><p>ميدو :: بجد.؟ ولا بتضحكي عليا</p><p>شهد :: يابني انا هضحك عليك ليه .. خايفة منك مثلا؟</p><p>ميدو :: لا مش قصدي خوف مني بس الموضوع ده اصله حساس وفيه فضيحة</p><p>شهد :: لا اطمن ... قولي بقي احساسك ايه لما شفت زب صاحبك وهو بيدخل في كسمك.. ونفس الزب ده دخل في طيزك ونزل لبنه فيك</p><p>ميدو :: بصراحة هيجان مفيش بعد كدة</p><p>شهد :: اي خدمة.. ولسة لما اخليك تبقي</p><p>شايف مامتك وهي بتتناك قدامك مش فيديو</p><p>ميدو :: وده هيحصل ازاي وامتي</p><p>شهد :: ازاي دي خليها في وقتها .. امتي بقي هو انت مستعجل</p><p>ميدو :: بصراحة.. هموت وانيكها ..</p><p>شهد قريب اووي وهتنكها عندي في الشقة بس مش دلوقت ماما هتيجي بعد بكرة ومعرفش هينفع امتي اجبها تاني عندي</p><p>ميدو :: ماشي انا هفضل مستني اليوم ده بفارغ الصبر</p><p>شهد :: قولي بقي ايه كان شعورك لما جاسر ناكك</p><p>ميدو :: مابلاش الكلام في الحوار ده</p><p>شهد :: ليه يا متناك ده جاسر قالي انه لما ناكك في البيت عنده زبك كان واقف وهو حاشر زبه في طيزك يعني كان عاجبك</p><p>ميدو :: وبعدين بقي هو انتي مصممة تحرجيني</p><p>شهد :: ما تتكلم يا كسمك في ايه</p><p>عايزة اعرف احساسك وانت بتتناك من زب حقيقي مش صناعي</p><p>ميدو :: وده هيفيدك بأيه</p><p>شهد :: انت مال كسمك .. ماتحكي يا متناك</p><p>ميدو :: بصراحة عجبني وهجت جدا</p><p>وانا حاسس بزبه في طيزي ..</p><p>شهد :: اه يا متناك يابن الوسخة .. ماهو عجبك اهو اومال بتكابر ليه يا خول</p><p>المرة الجايه هخلي جاسر ينيكك في وجود امك بس بعد ما اخليك انت تنكها</p><p>ميدو :: لا انتي كدة بتهزري بقي علشان ده مستحيل يحصل</p><p>شهد :: هيحصل يابن المتناكة وحياه كسمك هيحصل بس مش بالطريقة اللي انت متخيلها</p><p>ميدو :: مش فاهم</p><p>شهد :: خليها بوقتها هتفهم وهتتبسط</p><p>......</p><p>حوار بين الكاتب وبين صاحبه القصة..</p><p>.........</p><p>انا :: هموت واعرف ازاي شهد خلت اخوكي ينيك مامته وازاي خلت جاسر ينيك اخوكي في وجود مامتكم وازاي بطريقة غير اللي اخوكي متوقعها</p><p>شهد :: بنفس الطريقة اللي اخويا اتناك بيها من جاسر.. شهد كانت مخططة كويس جدا وقالت لجاسر يقول لمامتي ان الشقة دي بتاعة صاحبه الاخرس علشان كدة</p><p>انا :: يعني ؟</p><p>بص طول الفترة اللي كانت قبل ما جاسر يطلب من ماما تجيله كان بينكها صوتي وكتابي علشان مكنش عنده المكان اللي يقدر يجبها فيه</p><p>انا :: طب وجاسر مفكرش يجي ينيكك عندك</p><p>بقلم عادل المتميز</p><p>جاسر :: طبعا قال ل اخويا اكتر من مرة وفي كل مرة كان ميدو يجي يقولي اقوله لا مش دلوقت سيبه لما انا اللي اكلمة وكنت بقوله يقوله ان البيت عندنا مش هينفع واني بذاكر وبروح المدرسة</p><p>وكنت بحجج بالدورة</p><p>انا :: طب اخوكي ناك مامتك امتي بالظبط بعد ما جاسر ناكها</p><p>ريم :: بعدها تقريبا بأسبوعين كانت مامة شهد خارجة هي وجوزها وحيد رايحيين زيارة ل اخوه اللي في الفيوم</p><p>والزيارة هتبقي يومين .. شهد خلت جاسر يكلم ماما ويقولها انه عايز يقابلها في نفس المكان ولازم بكرة</p><p>وان صاحب الشقة شارط عليه انه يشارك معاه النيكة .. ماما في الاول رفضت وقالت انها مش شرموطة لكن</p><p>جاسر كالعاده هددها وقال هي هتكون مرة واحدة علشان صاحبه ميفضحوش</p><p>وبعد كدة هيلاقي اي مكان تاني بتقابلو فيه .. فماما علشان تتهرب من حوار صاحبه ده غلطت غلطة كبيرة واقترحت علي جاسر انها تقابلة في الشقة اللي تحت وبكدة اضمن ليها واضمن له</p><p>لكن جاسر قالها المرة دي وبعدين يبقو يتقابلو في الشقة بتاعتنا اللي تحت</p><p></p><p>انا :: ايوة بقي احكيلي حصل ايه بالظبط</p><p>ريم :: بص يا سيدي</p><p>ماما اتصلت بالليل قبلها بيوم ب وليد وقالت انها مش هتيجي الشغل علشان عندها ظروف وضهرها وجعها</p><p>فتقعد بكره في البيت .. وجاسر كلم اخويا وقاله يجي بكره الشقة بتاعة شهد بس ميطلعش علي طول يبعت بس رساله له عالواتس اول ما يكون تحت البيت ويفضل مستني لغاية ما جاسر يظبط ماما له ويخليه يطلع ينكهاو من غير ماهي تعرف مين اللي بينكها وفهمة طبعا انه هيعمل دور واحد اخرس علشان ماما متعرفوش</p><p>وتاني يوم ماما الصبح لبست هدومها وفطرت معانا ونزلت علي اساس انها نازلة الشغل وراحت لجاسر</p><p>وميدو بعدها بنص ساعة نزل هو كمان وراح شقة شهد</p><p>ماما طلعت الشقة وكان جاسر مستنيها وطبعا التليفون في نفس المكان جاهز لوضع التصوير</p><p>وشهد زي المرة اللي فاتت مستخبيه في الأوضة</p><p>ميدو بعت رساله لشهد قالها انه تحت</p><p>وشهد قالت له خليك تحت لغاية ما ابعتلك رساله تطلع</p><p>ماما قعدت شوية وجاسر قالها حظك حلو صاحبي الاخرس نزل علشان عنده مشكله مع حد قريبه واحتمال ميجيش</p><p>ماما اطمنت طبعا وقلعت هدومها وجاسر بدأ الحفلة الجنسية علي مامه وشهد بتصور زي المرة اللي فاتت بالظبط</p><p>بعد ما جاسر مسك ماما وناكها وظبط دماغة وزبه معاها قعدو مع بعض شوية</p><p>وبعدين جاسر هيج ماما تاني وخلاها تمص له زبه وبعدين قالها انا حاسس بهبوط هدخل اجيب لينا عصير</p><p>ماما مخدتش خوانة وجاسر دخل المطبخ جاب العصير اللي كان فيه منوم</p><p>وخرج وهو بيشرب في كوبايه وادي التانيه لماما اللي شربتها</p><p>جاسر اخد ماما ودخل بيها الأوضة بتاعة النوم وفضل يبوس فيها ويقفش في بزازها وبعدين قالها</p><p>جاسر :: بقولك ايه انا نفسي انيكك كأني بغتصبك</p><p>يسرا :: مش فاهمة</p><p>جاسر :: يعني عايز اتخيل اني خاطفك وبنيكك غصب عنك</p><p>يسرا :: ما تتخيل هو انا حوشتك</p><p>جاسر :: لا مأنا هكتف ايدك وهغمي عنيكي وهنمثل اني خاطفك</p><p>يسرا مستغربة بس وافقت ووقالت ماشي</p><p>جاسر خلاص هخرج اجيب حبل من بره كنت شايفة من شوية</p><p>خرج وقال لشهد تبعت رساله لميدو يطلع بعد خمس دقايق</p><p>ودخل تاني الأوضة ومعاه الاحبال والايشرب وخلي يسرا تنام علي ضهرها وربط ايديها ورا في شباك السرير. وغمي عنيها.</p><p>وقعد يمثل انها هينكها بالغصب والتهديد.. شوية وجرس الباب ضرب</p><p>جاسر :: يظهر ان صاحبي جه .. حظه بقي هينيكك تحبي افك عنيكي تشوفيه</p><p>يسرا :: لا بلاش خليني مش شايفاه احسن</p><p>جاسر :: طيب جاي جاي .. خرج وفتح لميدو وقاله بصوت واطي انت اخرس</p><p>ها اوعي تتكلم</p><p>بقلم عادل المتميز</p><p>ميدو :: هي فين</p><p>جاسر في اوضة النوم .. اقلع وتعالا</p><p>جاسر دخل وشاور لشهد تدخل معاهم علشان تصور النيكة كلها</p><p>جاسر وميدو وشهد التلاتة جوه الأوضة</p><p>ويسرا نايمة عالسرير عريانة ملط ومتكتفة وعنيها متغمية</p><p>قرون الدياثة رفعت عند ميدو لما شاف مامته عريانه وصاحبه عريان جاهز لنيك امه قدامة</p><p>جاسر :: انا جيت ياشرموطة .. جاهزة يا لبوة للحفلة ..</p><p>ميدو مشي بخطوات بطيئة ناحيه امه وهو عريان ملط لغاية ما بقي قدامها</p><p>وجاسر طلع عالسرير فتح رجليها ودخل بينهم وشاور لميدو يروحلها ويخليها تمص له زبه</p><p>ميدو طلع علي السرير وبقي فوق مامته ونزل بزبه علي شفايفها</p><p>جاسر :: مصي يا متناكة زب صاحبي</p><p>يسرا رفعت ايدها تحسس عايزة تمسك زبه .. مسكته وميدو قرب زبه علي شفايفها</p><p>وراحت واخده في بوقها تمص فيه وجاسر شغال لحس من تحت في كسها</p><p>وصباعة مدخله في طيزها</p><p>ااااااه .. اااااه .. امممظ امممم .. اووووف اوووف ..</p><p>جاسر :: عاجبك زبه يا لبوة..</p><p>يسرا شغالة تمص في زب ميدو وجاسر نزل بلسانه ودخله جوه كسها</p><p>بعدين جاسر شاور لميدو علشان يجي يحقف حلمة اللي بيتمناه .. ويدخل زبه في كس مامته</p><p>جاسر قام وراح ليسرا وميدو جه مكانه .. رفع رجل مامته ودخل بينهم</p><p>وحط زبه بين شفرات كسها.. وبقي عمال يمشيه علي كسها . وشهد بتمشي بخطوات بطيئه بتصور زب ميدو من قريب وهو بيفرش في كس مامته</p><p>وتروح علي وشه الهايج علي مامته .. وترجع تروح لجاسر اللي مدخل زبه جوه بوقها</p><p>ميدو بدأ يدخله ... ويسرا بتتأوه وتتغنج</p><p>زب ميدو بالكامل بقي في كس مامته وبدأ ينيك فيها .. ويمسك رجليها يبوسها ويمص صوابعها ووسطه شغال رايح جاي</p><p>ويسرا اهاتها مولعة الدنيا ..</p><p>ااااااه . ااااااه .. اوووووي .. اوووووي. اووووووف .</p><p>جاسر :: انتي متناكة يا يسرا .. متناكة اووووي .. مصي زبي .. مصي .. ايوه كده</p><p>فضل ميدو ينيك في مامته وبعدين جاسر قالها انا هفك الحبل بس اياكي تشيلي من وشك الرابط اللي علي عينك</p><p>فكها وشاور لميدو يشيل زبه</p><p>وطلب منها تقوم وتفلقس.. ونام هو علي ضهره ومسك زبه وميدو جه من وراها ومسكها من طيزها وايده بدخل زبه في كسها من الخلف</p><p>دخله كله وايده الأتنين مسكتها من وسطها .. وجاسر لفف شعرها حوالين ايده ومخليها تنزل ترضع وتمص في زبه</p><p></p><p>اممممم امممم. براحة .. براحة .. حلووو .. حلووو</p><p>جاسر :: احنا بنعمل فيكي ايه ياشرموطة</p><p>يسرا :: بتنكوني ..</p><p>جاسر :: بنيكك ليه يا مومس</p><p>يسرا :: علشان انا متناكة .. اااااه اااااااه .. اوووووف .. اوووووف</p><p>جاسر :: نيك يابن المحظوظة</p><p>ميدو طلع زبه من كس امه وراح حاطة علي خرم طيزها .. وراح حاشرو مرة واحدة في طيزها. خلي يسرا صرخت من الوجع.. وبقي عمال يسحب زبه براحة وبطئ ويرجع يدخله بقوة في طيزها</p><p>يسرا :: اي اي اي .. براحة براحة لا بيوجع كده .. بيوجع .. ااااه ااااه</p><p>يسرا بدات تغيب عن الوعي وتحس بالنعاس .. بتقاوم النوم لكن كان خلاص جسمها نام عادلي السرير وميدو نام فوق منها وبقي عمال ينيك فيها ويرزع زبه في طيزها لغاية ما جاب لبنة فيها .. ونام فوقها</p><p>ميدو بيشاور ل جاسر هي مالها</p><p>جاسر :: واخدة منوم يابن المتناكة .. نومتلك امك علشان انيكك انت جنبها</p><p>شهد :: يلا يا خول .. فلقس لجاسر علشان يفشخك جنب المتناكة مامتك</p><p>ميدو قام من فوق مامته وراح بص عليها لقاها رايحة في النوم</p><p>وجاسر كان وقف وراه</p><p>فلقس ياخول .. وهات طيزك المتناكة دي</p><p>ميدو وقف علي ركبه ورجليه في وضع الكلبه وشهد ناولت جاسر ازازة زيت</p><p>جاسر غرق طيز ميدو وزبه ونزل بوسطة وهو واقف علي ركبه وراح حاطط زبه علي خرم طيزه وراح مدخله.. وايده عماله تضرب في طيزو</p><p>ميدو حط راسطة عالمرتبه وعنيه علي امه وجاسر من ورا عمال ينيك فيه..زبه طالع داخل في طيزه وميدو بيتأوه زي المتناكة . وشهد بتصور وراحت بأيدها من تحت مسكت زبه وبقت عمالة تدعك فيه وهي بتقوله</p><p>الخول اهو بيتناك جنب امه بعد ما اتناكت ونامت من التعب</p><p>صورت وشه ووشه امه ورجعت تصور جاسر وهو بينيك فيه</p><p>فضل جاسر ينيك فيه شوية حلوين وبعدين قاله انزل يا خول من عالسرير</p><p>جاسر نزل وميدو نزل وجه وقف من وراه .. وحط زبه في طيزه عالوقف</p><p>وشهد جت قدام ميدو ونزلت علي ركبها واخدت زبه اللي كان بيروح ويجي قدام من كتر خبطات جاسر وارتطام لحمة في لحم طيزه</p><p>شهد بقت عمالة تمص في زب ميدو .. وجاسر شغال نيك فيه وميدو مرجع دماغة لورا رايح في دنيا تانيه من المتعة</p><p>وجاب جاسر لبنة في طيز ميدو</p><p>...........</p><p></p><p>وبكدة نكون وصلنا لنهايه الجزء الرابع عشر من قصة انثي ضائعة في بحر المتعة</p><p></p><p>السلسلة الثانيه</p><p>انثي ضائعة في بحر المتعة</p><p>بقلم عادل المتميز</p><p>...........</p><p>الجزء الخامس عشر</p><p>..........</p><p>هنبداء القصة بمشهد بين الكاتب وبين صاحبه القصة</p><p>................</p><p>ريم :: لما اخويا ميدو جه من عند شهد كان جه قبل ماما بكتير لانه بعد ما اتناك من جاسر نزل وساب ماما نايمه عند شهد بسبب تأثير المنوم</p><p>وكان جاي هايج بطريقة بنت متناكة</p><p>هايج من انه اخير ناك امه مع انه كان بيتمني انه ينكها وهي فايقة وعارفة.انه بينكها لكن كان ده الحل الوحيد اللي ميدو ينيك امه فيه</p><p>انا :: اه وهو بقي لما روح البيت حكي ليكي</p><p>ريم :: لا محكاش ليا يومها لكنه فضل طول اليوم قاعد في المكان اللي ماما تكون فيه</p><p>يعني طول ماهي في الصاله قاعد معاها دخلت المطبخ يدخل بأي حجة</p><p>زي ما يكون عريس جديد ومش عايز يفارق عروسته</p><p>انا :: طب هو حكالك امتي علي اللي حصل</p><p>ريم :: بعدها بتلات ايام حسيت انه بيحاول بأستمرار يتكلم معايا لكنة كان خايف وانا عارفة اخويا كويس</p><p>فضلت اسأله مخبي عليا ايه .. فيه حاجة حصلت بينك وبين شهد .. قولت ايه تاني .. لغاية ماراح حكالي اللي حصل بالتفاصيل وفرجني عالفيديوهات اللي بعتتها له شهد</p><p>انا :: طب وانتي كان رده فعلك ايه وهو بيحكيلك</p><p>ريم :: المرة دي ردة فعلي كانت مختلفة تمام .. يعني كل مرة كنت بضايق وبزعل وبخاف من اللي جاي وازعق في اخويا . لكن المرة دي حسيت بأحساس غريب</p><p>هيجان علي رغبه شديدة اني انا كمان اتناك من جاسر .. اشمعني ماما واشمعني اخويا</p><p>انا :: اه .. حصلك نوع من الاثارة والرغبه في انك تكوني زيهم</p><p>ريم :: اه والغريب اني معنفتش اخويا</p><p>واخدت منه الفيديوهات وفصلت طول اليوم اتفرج عليها ولقتني بتصل بجاسر يومها كانت الساعة واحدة بعد الضهر وانا راجعة من المدرسة وفي اليوم ده كانت ماما قالت لينا من بالليل انها هتيجي من الشغل بالليل . وطبعا كانت هتقضي اليوم في فيلا وليد كالعادة ومن حسن حظي حنين بنت خالتي في اليوم ده مرحتش المدرسة وكنت راجعة لوحدي</p><p>ولاني واخدة قراري اني هكلم جاسر واجيبة الشقة بتاعتنا اللي تحت من بالليل قولت اكلمة وانا مروحة</p><p>وكنت شايلة المفتاح معايا من بالليل</p><p>اتصلت بجاسر</p><p>.........</p><p>ريم :: الو . جاسر معايا .. انا ريم اخت ميدو</p><p>جاسر :: ريم ؟ ايه ده بجد .؟ انا مش مصدق</p><p>ريم :: ههههههه لا صدق .. انت فين دلوقت</p><p>جاسر :: انا هنا .. خير</p><p>ريم :: هنا فين يعني قريب ولا بعيد</p><p>جاسر بأستغراب :: في البيت .. خير ؟</p><p>ريم :: خير متقلقش .. بص يا سيدي انا عارفة كل حاجة حصلت بينك وبين اخويا وبين ماما وميدو قالي انك عايزني .. وانا معنديش مانع انا كمان عايزك</p><p>بقلم عادل المتميز</p><p>جاسر :: انتي بتتكلمي بجد ؟</p><p>ريم :: اه بتكلم بجد .. بس فيه حاجة</p><p>ولازم توافق عليها</p><p>جاسر :: انتي تؤمري طبعا</p><p>ريم :: اول حاجة انسي خالص حوار شقة شهد وانسي انك في يوم من الايام تفكر تصورني</p><p>جاسر :: موافق جدا .. بس هنتقابل فين</p><p>ريم :: في المكان اللي قابلت فيه ماما امبارح انت مش قابلتها في شقتنا اللي تحت</p><p>جاسر :: موافق جدا طبعا</p><p>ريم :: الشرط التاني .. تيجي دلوقت</p><p>جاسر :: بس كدة مسافة ما هقفل السكة هتلقيني عندك</p><p>ريم :: اشطا .. انا مروحة البيت هاخد دوش واظبط نفسي وكمان ساعة بالظبط القيك تحت البيت وبترنلي</p><p>جاسر :: ساعة بالثانيه هتلاقيني برن عليكي</p><p>ريم روحت البيت واخدت دوش وميدو كان جه من المدرسة</p><p>ميدو :: ها كلمتي جاسر</p><p>شهد.:: اه كلمته وجاسر جاي دلوقت وانا نازله</p><p>ميدو :: طب ايه انزل معاكي</p><p>ريم :: لا مش المرة دي .. بعدين</p><p>انا هدخل دلوقت البس وانزل اقابله ريم دخلت اوضتها ولبست احلي قميص نوم عندها واندر وسنتيان من بتوع الجهاز بتاعها ولبست فوقهم جلبيه من جلاليب البيت واخدت من التلاجة اكبر خيارة ونزلت الشقة اللي تحت. رنت علي جاسر</p><p>جاسر :: ايوة يا ريم انا خلاص دقيقة وهبقي تحت البيت</p><p>ريم :: انا مستنياك ..</p><p>مفيش خمس دقايق كان جاسر طلع الشقة وريم فتحتله وهي لابسه قميص</p><p>النوم .. دخل وريم قفلت وراه الباب</p><p>جاسر :: انا مش مصدق نفسي بجد</p><p>ريم :: لا صدق وراحت مسكاه من ايده ودخلت بيه الأوضة</p><p>ريم حطت ايده علي زبه ومسكته من فوق البنطلون .. هو ده اللي ناك ماما واخويا.. لما اشوفة هيعمل معايا ايه.</p><p>وراحت نازله علي روكبها وفكت له الحزام وزار البنطلون .. ونزلت بنطلونه لتحت وايدها راحت تحسس وتتلمس زبه وهو تحت البوكسر</p><p>ياخرابي علي زبك يا جاسر .. جامد اوووي.. وقربت بشفايفها علي زبه من فوق البوكسر وبقت تبوسه وايدها تفعص فيه</p><p>بصوابعها نزلت البوكسر وظهر قدامها زبه.. يجنن .. يهوس زبك .. وبصت له وهي بتعض علي شفايفها ومسكته بصوابعها وهو واقف وفضلت تبوس فيه وتمشي شفايفها عليه</p><p>قامت وقفت علي رجليها وقلعته التيشرت اللي لابسه وصباعها بقي عمال يتحرك حوالين حلمة بزازه . وراحت بشفايفها للحلمة .. اخدتها بين شفايفها وهات يامص فيها . وايدها من تحت مسكت زبه</p><p>لفت بضهرها ورجعت بطيزها علي زبه</p><p>وبقت عمالة تتحرك وتحك زبه في طيزها</p><p>بقلم عادل المتميز</p><p>لفت تاني ونزلت مرة تانيه علي ركبها</p><p>وايدها مسكته من طيزه واخدت زبه بين شفايفها. تمص راس زبه بمنيكة ولبونه وبأيدها تفعص في طيزه</p><p>نامت عالأرض وقالت له</p><p>تعالا يا جاسر . تعالا وريني فحولتك . عايزة اشوف هتعمل ايه مع انوثتي وشرمطتي</p><p>جاسر نزل علي الأرض وريم رفعت له رجليها . جاسر مسك رجليها وبشفايفة بقي عمال يبوس فيهم .. ويمص صوابع رجليها... بعدها راح علي كسها</p><p>شد الأندر ورفعت له رجليها علشان يقلعولها.. ونزل بشفايفة يبوس كسها</p><p>ايدها نزلت علي دماغة وصوابعها بتدخل بين خصلات شعره وبترفع وسطها لفوق علشان كسها كله يبقي في متناول لسان جاسر</p><p>بيحرك لسانه بين شفرات كسها . بيحلس وهي تتلوي وتشد شعره اوي</p><p>ولسانه بيدخل جوها ويسحب عسل هيجانها</p><p>يقوم ويرفع رجليها ويدخل زبه في كسها</p><p>اااااااااااه ... نكني براحة يا جاسر.. نكني بشويش علشان خاطري</p><p>جاسر ماسك رجل ربم بأيده وشغال ينيك فيها بشويش وبراحة.وريم بتتغنج وتتأوه</p><p>ريم نكني من ورا يلا</p><p>قامت ووفقت علي ركبها وايدها في وضع الكلبه وجاسر حط زبه في كسها من ورا واشتغل دك ورزع فيها .. نيك سريع وقوي طلعت بزازها بأيدها من السنتيان والقميص وبقت بزازها بتروح وتيجي قدامها</p><p>ااااه يا جاسر.. اااااه .. نيك . نيك .. اوووووي .. كمان .. كمان .. نكني .. افشخني .. اي .. اي . كسي .. اه ااااااه</p><p>جاسر وقف نيك وطلع زبه من كسها وراح مدخله في طيزها.. وبدأ النيك في الطيز بحنيه .. شويه وراح مطلعة من طيزها ودخله في كسها</p><p>ايه الجمال ده.. ايه الحلاوة دي .. جميل اوووي كدة.. دخله في كسي وصباعك في طيزي</p><p>ايوووووه كدة.. نكني اووووي بقي .. احشرو فيا</p><p>جاسر شال زبه من كسها وراح شايلها وقعدها علي زبه وريم لفت ايدها حوالين راسه اتشعلقت فيه وجاسر عمال ينيك فيها وينططها علي زبه.</p><p>لغاية ماحس انه قرب خلاص يجيب لبنه راح واخدها ونزل بيها عالأرض ونام فوقها .. وفضل ينيك فيها بسرعة وقوة ولما لقي نفسه خلاص هيجبهم</p><p>طلع زبه وجابهم علي بطنها</p><p></p><p>بعد ما ريم ارتاحت وجاسر ارتاح شوية</p><p>ريم قالتلة جه دوري بقي</p><p>قوم ياخول البس الاندر والسنتيان بتوعي</p><p>جاسر بص ليها بأستغراب</p><p>ريم :: ايه ؟ هي شهد مش بتنيكك .. يلا يا متناك ده انا جيبالك الخيارة وهنيكك بيها</p><p>جاسر :: عيوني وتحت امرك يا ستي</p><p>جاسر قام ولبس الأندر والسنتيان</p><p>ريم :: يخرب بيت جمالك يالبوة</p><p>لفي كدة وريني طيزك</p><p>جاسر لف</p><p>ريم :: عارف ياد يا جاسر رغم انك زبير اوي وبتاعك جامد الا انك في الاندر والسنتيان احلي . وطيزك جامدة اجمد من طيزي شخصيا</p><p>تعالا يا متناك .. قرب هنا وفلقس عايزه طيزك المتناكة دي</p><p>ريم قامت وقفت وجاسر جه تحت رجليها ونزل علي ايده ورجليه زي الكلب وريم رفعت رجليها ومشتها علي طيزه .. وبصباعها الكبير راحت مبعبصها</p><p>جاهزة يا متناكة . جاهزة للخيارة دي كلها تدخل في طيزك ؟</p><p>جاسر :: جاهز يا ستي</p><p>ريم :: يا كسمك انت دلوقت مرا شرموطة يعني تقول جاهزة</p><p>جاسر :: اومرك يا مولاتي</p><p>ريم وطت وفتحت طيزه ومشت صباع ايدها اللي في النص بين الفلقة</p><p>وريني كدة خرم طيزك.. لا الصراحة يا متناكة شهد مظبطاكي وموسعة طيزك</p><p>وضربته علي طيزه كام ضربه</p><p>جاسر :: اي اي . براحة ياستي</p><p>ريم :: اتوجعتي ياوسخة ؟ اومال هتعملي ايه لما احط الخيارة دي كلها في طيزك</p><p>فتحت بأيدها الأتنين طيزه وتفت في الخرم ومسكت الخياره وبقت عمالة تمشيها علي خرم طيزه</p><p>ريم :: يخرب بيت لبونتك يا متناك .. انت ولا الست الهايجة.. كل ده خرم يا خول</p><p>استني بقي لما ادخلها في طيزك</p><p>ريم حطت الخيارة علي خرم طيزه وتفت في ايدها التانيه ومسكت زبه</p><p>كأنها هتحلب معزة وبقت عمالة تدعك في زبه والأيد التانيه بدخل الخيارة</p><p>كانت بتنزل بيها في خرم طيزه وتطلعها</p><p>واحده واحدة ومرة علي مرة لغاية ما خرم طيزه استجاب للخيارة وبدأ يستقبلها .. الخياره بتدخل في طيزه</p><p>ريم :: اه يا متناك . طيزك واسعة اووي</p><p>الخيارة تخينة اوووي ودخلت اهي في طيزك</p><p>فضلت ريم تدخل الخيارة وهي بتدعك في زب جاسر من ورا وهو مفلقس وبعدين قالتله</p><p>يلا يا مومس . نامي علي ضهرك بقي</p><p>جاسر نام علي ضهرة ورفع رجليه وسندهم بأيده وريم دخلت فيه الخيارة</p><p>من تحت.. اكتر من ربع ساعة متواصلة</p><p>ريم مش راحمة طيز جاسر</p><p>لدرجة انها هاجت عليه وطلعت بكسها فوق شفايفة وخلتة يلحس كسها</p><p>وهي نازله لتحت وعماله تنيكة بالخيارة</p><p>وجاب لبنة علي ايدها</p><p>والخيارة راشقة في طيزه</p><p>.........</p><p>حوار بيني وبين كاتبه القصة.</p><p>...........</p><p>ريم :: بس يا دولا ومن ساعتها بقينا انا وجاسر نتقابل كل كام يوم في شقتنا اللي تحت</p><p>وماما تقابل جاسر بردو تحت .. واخويا</p><p>بيتناك من جاسر ومن شهد</p><p>انا :: ده لغاية وقتنا هذا</p><p>ربم :: اه يا دوله .. ماما فتحاها عالبحري بتتناك من وليد ومستر شريف وجاسر</p><p>وانا بتناك من مستر شريف وجاسر واخويا</p><p>بقلم عادل المتميز</p><p>واخويا بيتناك مني ومن شهد ومن جاسر وبينكني</p><p>انا :: هههههه انتو عيلة عظيمة... لكن صحيح مقولتليش انتي قولتي انك مخطوبه لهيثم واخوكي خطب حنين</p><p>ريم :: اه يا دوله ومكتوب كتابنا كمان</p><p>بص يا دولة</p><p>اخويا في يوم قابل حنين في الشقة</p><p>اللي تحت والغبي نسي يقفل باب الشقة كويس .. وهو بينيك حنين في الشقة</p><p>كان هيثم جاي من بره وطالع فوق سمع صوت اهات وشرمطة في الشقة</p><p>هيثم كان مفكر ميدو اخويا جايب شرموطة وبينكها من غير ما يقوله.فتح الباب وفوجئ ان اخويا نايم فوق اخته حنين والأتنين عريانين ملط</p><p>انا :: احاااااااااا. وهيثم عمل ايه</p><p>ريم :: بص ناك اخويا ضرب . دغدغة وماما وانا نزلنا جري كانت حنبن بتطلع جري عالسلم عريانة</p><p>دخلنا الشقة لقينا اخويا عريان وهيثم عمال يضرب فيه</p><p>البيت كان مولع وعمتي نزلت وكانت مصيبة والبت اخوها كان هيموتها لولا ماما اللي جريت وراهم فوق وقالت هنجوزها له</p><p>لكن الموضوع مخلصش بسهولة كدة.وفضل هيثم حاطط في دماغة زي ما ميدو عمل في اخته هو كمان هيعمل فيا.</p><p>فضلنا مقاطعين بعض فترة بس كان فيه اتفاق ان ميدو خلاص هيتجوز حنين وعملو عقد جواز مش متسجل</p><p>وقالو هيتسجل لما حنين تبلغةالسن القانوني</p><p>المهم يا دوله هيثم فضل حاطط في دماغة انه لازم يعمل معايا زي ما اخويا عمل مع اختة</p><p>ومن حسن حظي وعلشان متفضحش</p><p>في يوم كان عندي الدورة وتعبانة ومكنش عندي ساعتها الويز احطه</p><p>ومروحتش المدرسة</p><p>اخويا راح المدرسة الصبح وماما راحت شغالها ولقيت هيثم بيرن جرس الباب</p><p>كنت نايمة وقايمة مدروخة ويدوب بفتح الباب لقيت هيثم داخل يتهجم عليا وراح مكتفني وحط ايده علي بوقي علشان مصرخش وشالني وقفل الباب وراح منيمني عالأرض</p><p>حاولت ابعد عنه وازوقة لكن مفيش فايده .. وزي ما يكون يادوله كان مجهز نفسه من بره في لحظة لقيت زبه بره السوستة وايده قعت الأندر اللي لابساه</p><p>ومحستش غير بزبه وهو راشق في كسي</p><p>بقي عمال ينيك فيا وايده علي بوقي وشالل حركتي لغاية ما لقيته مطلع زبه من كسي ووقف وهو حاطط ايده علي وشه شاف ددمم الدوره غرق الارض وهدومي وهو فكر انه فتحني</p><p>سابني وجري وانا لما ماما جت مثلت اني عيط وحكيت ليها اللي حصل</p><p>من هيثم</p><p>ونفس اللي حصل مع حنين حصل معايا</p><p>انا :: يا سلام اما قصة وسخة بصحيح</p><p>ههههههههههه</p><p>ريم :: بذمتك قصتي وسخة</p><p>انا :: هههههههه اذا كنتي انتي نفسك وسخة وبنت وسخة وعيلتكم عيله وسخة</p><p>ريم :: تسلم **** يخليك كفايه مجاملة بقي كدة هتغر</p><p>انا :: ههههههههههه خسارة ان القصة خلصت</p><p>ريم :: مين عارف يمكن تحصل احداث تانيه واقولك اعمل السلسلة الثالثة</p><p>انا :: اه صحيح هو كل الفترة اللي فاتت والسنين اللي اتخطبتي فيها لهيثم لغاية دلوقت عمره ماناكك</p><p>ريم :: دوله هيثم ده هيبقي جوزي . مستحيل اخليه ينكني واحنا مخطوبين او حتي يلمسني .. عايزه يتجوزني وهو مفكرني خام ومفكر انه هو الوحيد اللي لمسني لما حب ينتقم من اخويا فيا</p><p>انا :: طيب ياريم عموما انا انبسطت جدا بالقصة بتاعتك واكيد القراء هيقولو رئيهم فيها بعد ما اكيد عرفو دلوقت انها انتهت</p><p></p><p>كنتم مع قصة انثي ضائعة في بحر المتعة</p><p>مع تحيات عادل المتميز</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="صبرى فخرى, post: 58460"] السلسلة الثانية انثي ضائعة في بحر المتعة بقلم / عادل المتميز ....... مساء الخير او صباح الخير كل واحد علي حسب التوقيت المحلي لموعد قراءة القصة طبعا علشان نكون فاهمين ان دي السلسلة الثانية من قصة انثي ضائعة في بحر المتعة وعلشان تكون فاهم احداث السلسلة الثانية لازم تكون قريت السلسلة الأولي الجزء الأول ........... ريم :: عادل .. اعااااااااااادل ... انا :: ايه ده ريم ؟ حمدله بالسلامة يامزة ريم :: يسلمك يا جميل . ايه عامل ايه يا عسل انا :: تمام في نعمة.. ايه رجعتي من السفر ريم :: الصراحة لا .. بس وحشتني قولت ادخل ارغي معاك شوية انا :: وانتي كمان وحشاني .. شوفتي السلسلة الأولي ريم :: اه طبعا .. انا :: طب ايه هتكملي معايا حكي ريم :: ماشي نكمل يا جميل انا :: احكيلي بقي عملتي ايه مع مستر شريف ريم :: طب معلش لحظة ورجعلك .. هيثم خطيبي بيرن عليا انا استغربت هيثم خطيبها ؟ ده فيه احداث كتير بقي معرفهاش ريم غابت نص ساعة ورجعت ريم :: انا جيت انا :: نورتي البيت هههههههه ريم :: النور نورك يا دوله انا :: بس ايه حكاية هيثم خطيبك ؟ هو مش ده هيثم ابن خالتك سعاد ريم :: اه ماهو انا اتخطبت له وكمان كلام بيني وبينك انا مكتوب كتابي عليه وكمان حنين اخويا كتب كتابه عليها انا :: الف مبروك .. **** يسعدكم ريم :: هههههههه الخطوبه وكتب الكتاب جم غصب .. هتبقي تعرف كل حاجة بوقتها انا :: اووو.. طيب خلينا دلوقت في موضوع مستر شريف .. ريم :: احنا وقفنا لما بدأت احاول الفت نظرو بس كانت كلها محاولات فاشلة .. يعني اخبط رجلي في رجله .. ابص علي بتاعة وطبعآ مستر شريف بدأ ياخد باله لكن للاسف مكنتش عارفة وقتها اعمل اكتر من كدة . لغاية ما قررت اني اعمل اسلوب ميدو اخويا اللي عمله مع ماما انا :: تهديد بالفيديوهات ؟ ريم :: لا مش كدة .. لكن اكلمة بالحساب الفيك .. واحاول اقرب منه علي اني طالبه عنده معجبة بيه من غير ما اقوله انا مين انا :: اوووووبا بقي .. احكيلي من اول مرة اتكلمتو مع بعض وقولتي له ايه .. وهو قالك ايه ريم :: ماما نزلت الشغل بعد ما رجليها خفت وانا كنت مرتبه اكلم مستر شريف واطلب منه يجي بدري ساعة عن ميعاد الدرس علشان يشرحلي حاجات كتير مش فاهمها وطبعا مستر شريف قالي مش هينفع علشان هكون في المدرسة وانه هو بيخرج من المدرسة علي الدرس وانا فضلت اترجاه يجي بدري وانا هغيب بحجة اني تعبانة وانه هيخدمني خدمة العمر واني فعلا مش فاهمة حاجات كتير مستر شريف وافق بعد ما طلبت منه ميقولش لماما علشان يعني متزعلش مني وتقول ان مستوايا بقي ضعيف ........ يسرا :: اصحي ياريم .. الساعة 6 ياحبيبتي ريم :: معلش يا ماما مش هقدر اروح النهاردة يسرا :: ليه يا حبيبتي يسرا :: بطني طول الليل وجعاني ومنمتش لغاية يمكن من ساعة يسرا :: ليه يا حبيبتي ؟ مالها بطنك ريم :: الدورة نزلت يا ماما يسرا :: اه .. ماشي يا حبيبتي .. نامي وانا هروح افطر انا واخوكي ونمشي ريم :: ماشي يا ماما ميدو :: اومال ريم فين .. هي مش رايحة المدرسة ؟ يسرا :: لا اختك تعبانة شوية ومش رايحة النهاردة ميدو :: ليه مالها يسرا :: ملهاش . بطنها وجعاها.. يلا افطر علشان تلحق تروح مدرستك ميدو :: حاضر الساعة 9 الصبح ريم قامت من النوم عملت الفطار بتاعها قعدت فطرت وبعدين شربت الشاي بتاعها وقامت روقت الصالة وبعد ما خلصت كانت الساعة جت 10 ونص وفاضل بتاع نص ساعة ومستر شريف يجي .. راحت قايمة لابسة بضي حملات من غير سنتيان من تحتة .. بضي حلمات بزازها تقريبا باينة تحتة ولبست بنطلون استريتش ابيض عاللحم من غير اندر .. وقفت قدام المرايه وهي بتظبط البنطلون علي كسها وبتحاول تبين رسمة كسها في البنطلون .. وسحبت من الدولاب قميص نص كم من بتوعها وخرجت ... حطت القميص علي كنبه الأنتريه ودخلت المطبخ عملت عصير مانجا وتصلت بمستر شريف شريف :: الو .. ايوه ياريم .. انا خمس دقايق وهبقي عندك ريم قفلت مع مستر شريف واستنت لغاية ما جرس الباب ضرب ريم قامت بسرعة وبأيدها شحطت البنطلون في كسها وراحت فتحت الباب ريم :: اتفضل يا مستر مستر شريف اول ما شاف ريم عينة اول حاجة جت عليها . منظر البضي الحملات وبزازها اللي كانت شبه باينة .. البني الفاتح اللي مفروش حوالين بزازها مع حلمة البزاز اللي ضاربه في البضي .. .. وعيونه نزلت علي تحت وشاف كسها مستر شريف شعر بتوتر .. وبصوابعه رفع نضارتة . وبيبلع ريقة وخطوات رجليه بتدخل الشقة مستر شريف ساعتها مشفش ريم البنوتة الصغيرة .اللي بتاخد معاه الدرس .. شاف بنوتة مكتمله الأنوثة .. حجم بزاز رهيب .. ورسمة كس ل واحدة ولا في العشرين من عمرها .. مع تسريحة شعرها السايح اللي نازل علي ضهرها مستر شريف دخل وريم دخلت وراه .. راحت جابت له شوب عصير مانجة كانت مجهزاه وقعدت جنبه مستر شريف كان مرتبك وعيونه غصب عنه كل شوية تروح لبزاز ريم .. اللي رجليها كانت بتفرك من تحت وكل شوية تخبطهم في رجليه مستر شريف حس ان ريم ممحونة عليه وانها جابتة مش علشان يشرح ليها الدرس .. والشيطان لعب في دماغة لكن مكنش عنده الشجاعة انه يعمل اي حركة كدة او كدة مستر شريف بعد ما خلص شرح لريم اللي مكنتش فهماه طلب منها كشكول الواجب علشان تحل معاه كام سؤال ريم ،:: نسيت الكشكول في الأوضة ريم راحت تجيب الكشكول وعيون مستر شريف رشقت في طيزها اللي كانت بارزه اوي في البنطلون ولحم طيزها الأبيض باين من تحت البنطلون. راحت ورجعت بالكشكول .. وبدأ مستر يكتب الأسئله في الكراسة وريم عمالة تفكر انها تعمل زي الأفلام وتدلق نص كوباية المانجا اللي قدام المستر علي بنطلونة لكنها كانت مترددة مستر شريف ؛: يلا بقي حلي الكام مسأله دول ريم اخدت الكشكول . وبدات تحل الواجب شوية كان ميعاد رجوع ميدو من المدرسة جه وجرس الباب ضرب ريم بسرعة اخدت القميص من عالكنبه بتاعة الأنتريه ومستر شريف بصلها وهو مستغرب وفهم انها كانت قاصدة تقعد معاه بالبضي الشفاف .. ريم لبست القميص قبل ما تفتح الباب وقفلتة وفتحت الباب ميدو :: ايه كل ده علشان تفتحي ريم :: معلش باخد الدرس مع مستر شريف ميدو :: ايه ده ؟ هو ايه اللي جابة بدري كدة .؟ ربم :: جاي يشرحلي الدرس اللي فات فيه شوية حاجات فاتتني ميدو :: ماشي ميدو دخل الأوضة بتاعتة وريم رجعت قعدت مع مستر شريف لغاية ما زمايلها كلهم جم واحدة ورا واحدة واخدو الدرس ومشيو ريم بعد ما خلصت الدرس والمستر مشي دخلت اوضتها وهي عماله تفكر وهايجة اوي عالمستر ازاي تخليه يمارس معاها فتحت الفيديوهات بتاعتة وهي بتمني النفس بمنظر زبه وهو بيدعكة وببجيب لبنة وايدها دخلت علي كسها وبقت عماله تدعك فيه.. وبعدين دخلت علي فيس مامتها وشافت محادثات ميدو مع مامتة وجاتلها فكرة هي ليه متلغيش مستر شريف من الحساب الفيك ومن غير اي تردد فتحت الحساب الفيك وبعتت لمستر شريف رساله هاي مستر شريف . وانتظرت مستر شريف يرد عليها لكنه مفتحش حتي رسالتها فراحت باعتة له طلب صداقة وفضلت منتظرة يرد عليها لغاية ما النوم غلبها وراحت في النوم وصحيت علي صوت الباب وهو بيتفتح يسرا :: ايه ياحبيبتي عاملة ايه دلوقت ريم :: ماما .. انا كويسة.. يسرا :: بطنك لسة وجعاكي ريم :: لا حتي مفيش حاجة نزلت .. انا كنت مفكرها وجع الدورة يسرا :: اه .. طب قوم انا عملت الغدا ريم :: حاضر يا ماما .. بالليل علي الساعة 7 ميدو قاعد في الأوضة بتاعتة فاتح الكمبيوتر بتاعة وبيظبط صور له بيشيل الخلفية اللي وراه علشان لما يكلم مامته بالليل يبعتلها صور زبه من غير ما تعرفة بعد ما خلص تظبيط الصور فتح موقع جنسي خاص بالمحارم وبقي بيتفرج علي مشاركات الأعضاء اللي منزل صور مامتة واللي منزل صور اخته .. واللي منزل صور مراتة هاج جدآ من الصور وخصوصآ التعليقات اللي كانت من الاعضاء علي الصور .. وتخيل ل لحظة ان التعليقات دي علي مامتة هاج لدرجة ان زبه جاب لبن من غير ما يلمسة قفل الموقع ونام علي ضهره وهو بيتخيل كل التعليقات علي مامتة وعلي ريم اختة وفجاءة راحت طاقة في دماغة يظبط الخلفية اللي في صور اختة ومامتة قام فتح برنامج الفوتوشوب وبقي عمال يقص في الصور ويشيل الوش منها ويخفي معالم الشقة وهو شغال في البرنامج ريم دخلت عليه ريم :: ميدو . بقولك.. ايه ده ؟ انت بتعمل ايه ميدو بسرعة قفل البرنامج بس ريم شافت صورتها ريم :: صورتي دي ؟ ميدو :: صورتك ايه ؟ ايه اللي هيجيب صورتك عندي ريم :: لا انا شفتها .. دي وانا نايمة .. لو سمحت افتح وريني ميدو :: اوريكي ايه يابنتي .. دي صور من النت ريم :: من النت ؟ . ماشي بردو وريني ميدو :: في ايه ياريم ؟ ريم :: ميدو . لو مفتحتش الصور وخلتني اشوف دي صوري ولا من النت زي ما بتقول مش هخليك تلمسني تاني ميدو سكت شوية وبعدين قال .. بصراحة صورك ريم :: وريني .. وصورتني امتي؟ ميدو :: فتح البرنامج وريم قعدت علي السرير قدام الكمبيوتر وهي فاتحة بوقها .. انت مصورني وانا نايمة ميدو :: بصي انا هحكيلك . الصور دي قبل ما يحصل بينا حاجة وانا كنت مجنون بجسمك وكنت بدخل كل ليلة اصورك وانتي نايمة ريم :: اه انت مفكرتش الصور دي لو راحت في اي حتة هتفضح ؟ ميدو :: هتروح لمين وبعدين الكمبيوتر مش بيخرج من الشقة ريم :: خلي الكمبيوتر باظ وحبيت تصلحة .. بلاش باظ .. حد هكرك وانت داخل منة عالنت ميدو :: لو تلاحظي انا فاتح برنامج الفوتوشوب وبخفي وشك وكمان معالم الشقة .. وهمسح بعد ما اخلص الصور الأصلية ريم :: اه .. طب افتح الفولدر كله اللي فيه صوري .. عايزة اشوفة في اللحظة دي يسرا خبطت علي ميدو .. ميدو قفل الكمبيوتر ويسرا دخلت يسرا :: ريم تعالي عايزكي تساعديني اشيل السجاده واحط غيرها ريم :: حاضر ياماما يسرا خرجت وريم قالت لميدو .. هروح لماما ورجعالك ريم خرجت وميدو بسرعة عمل نسخ لكل الصور وحطهم في فولدر تاني وخفاه بعيد ولما ريم خلصت مع مامتها ورجعت ميدو فتح الفولدر ليها ريم :: يا نهار اسود .. ايه الصور دي .. الصور دي فضيحة ليا لو وقعت في ايد حد ..امسحهم حالا ميدو :: امسح ايه.. انا هشيل الوش.. بصي كدة بعد ما ظبطت شوية في الصور ريم :: امسح كله يا ميدو... ودلوقت ميدو :: حاضر... اهو ياستي ريم :: انت مجنون .. لو عملتها تاني وصورتني انا هزعلك ماشي ريم خرجت من اوضة ميدو وهي مضايقة من تصرف اخوها وميدو قام قفل الباب وراها بالمفتاح وفتح الفوتوشوب ورجع يظبط الصور وريم رجعت علي اوضتها فتحت الفيس لقت مستر شريف قبل طلب الصداقة بتاعتها ورد علي رسالتها مستر شريف :: هاي ريم فكرت شوية تقوله ايه ريم :: ازيك يا مستر مستر شريف :: انا تمام .. مين ؟ ريم :: تلميذه عندك .. مستر شريف :: ايوة مين يعني ريم :: مش لازم تعرف دلوقت .. بس انا معجبة بيك اوي مستر شريف :: معجبة بيا ؟ انتي في سنة كام ريم :: هيفرق معاك يعني ؟ .. وبعدين انا بقولك انا معجبة بيك تقولي في سنة كام مستر شريف :: عيب كدة انتي لسة صغيرة .. شوفي دروسك ومدرستك ريم :: مانا مش عارفة . علي طول بفكر فيك . اعمل ايه مستر شريف:: انا هعملك حظر.. ريم بسرعة ردت عليه .. لا علشان خاطري .. وبعدين انت لو شفت جسمي هتعرف اني مش صغيرة مستر شريف عمل لريم حظر فعلا من الفيس وريم شافت اتعمل ليها حظر اضايقت جدآ وبقت عمالة تلف في الأوضة مش عارفة تعمل ايه فات يومين ريم بتدخل بالصدفة علي حسابها الفيك وبتبص علي رسالة مستر شريف لقت الحظر اتشال تاني ريم اخدت نفس عميق وقالت في بالها يبقي هو كدة عنده فضول يشوف جسمها.. فضلت تفكر شوية وبعدين راحت باعتة رساله تاني لمستر شريف ريم :: يعني شلت الحظر مستر شريف شاف الرسالة بعد نص ساعة ورد عليها مش ناوية تقوليلي انتي مين ؟ ريم :: تحب تشوف بزازي ؟ مستر شريف سكت معرفش يرد عليها رغم انه عايز يشوفهم لكنة خايف يكون مقلب من حد يعرفه ريم :: مردتش يعني .. مش عايز ؟ خلاص انت حر مستر :: عيب انتي صغيرة عالكلام ده .. ده لو انتي تلميذة عندي فعلا ريم :: طيب عموما انا هبعتلك صور بزازي.. وقولي رئيك ريم صورت بزازها من قريب اوي صورة وراحت باعتها له مستر شريف شاف بزاز ريم لعابه ساب من حلاوتهم بزاز منفوخة وحلمة بز واقفة .. لونهم بني فاتح يهيجو اجدعها شنب ريم :: نفسي ترضعهم .. انا هموت عليك يا مستر مستر شريف :: دي بزازك ؟ انتي عايزة تفهميني دي بزاز بنت في اعدادي.. دي اكيد بزاز من النت وانت حد بيشتغلني ريم :: حد بيشتغلك ازاي .. تقصد بيضحك عليك ؟.. و****ي انا طالبه عندك .. ودي بزازي مش بضحك عليك مستر شريف :: عيب كدة انا مش صغير علشان المقالب دي ريم :: كدة .. طب ثواني ريم راحت كاتبة علي ورقة بزازي لمستر شريف وحطتها جنب بزازهل وصورتهم وراحت باعتهم له ها كدة صدقت انهم بزازي.. يلا بقي انا هقفل.. باي مستر شريف مكنش مصدق عنيه بزاز في منتهي الجمال . بزاز واحدة كبيرة مش عيلة .. بس هي اكدت بالدليل انهم مش من النت شريف :: خدي بس رايحة فين ريم شافت الرسالة وابتسمت وراحت خارجة من الفيس وسابت مستر شريف بنارو كانت الساعة ستة اخر النهار ريم :: ماما انا هطلع اقعد عند حنين شوية يسرا :: ماشي ريم :: اومال ميدو فين ؟ يسرا :: جاله تليفون من نص ساعة ونزل جري ياختي ريم :: تلقي صاحبة الصايع جاسر هو اللي اتصل بيه يسرا :: هو احنا ورانا غيرو ريم :: و****ي محد هيصيع ابنك ده غير اللي اسمة جاسر ريم طلعت عند حنين وقبل ما توصل الشقة افتكرت ان ممكن يكون ميدو تحت في الشقة مع حنين .. راحت نازله تاني لغاية شقة ميدو وحطت ودانها عالباب وسمعت صوت اهات جاي من جوه الشقة ريم في عقل بالها اكيد حنين جوه كويس اني مطلعتش عندهم والا كانت هتبقي مصيبة وخالتي كانت هتسألني فين حنين ريم فكرت شوية وطلعت تليفونها ورنت علي حنين وهي حاطة ودانها عالباب .. لكن كانت المفاجئة ان مفيش صوت رنة جوه وحنين ردت علي ريم ريم طلعت بسرعة فوق الو .. انتي فين يا حنين حنين :: انا فوق ريم بأستغراب :: فوق فين حنين :: انتي نايمة ولا ايه ؟ هكون فوق فين .. في شقتنا اكيد ريم شالت التليفون من ودانها ومستغربة لما حنين فوق ؟ اومال مين اللي تحت مع ميدو ريم :: طيب انا شوية وطالعة ريم نزلت تاني عند شقة ميدو وحطت ودانها تاني عالباب .. تحاول تسمع اي حاجة .. لكن كانت المفاجئة الكبيرة .. واحدة جوه بتتوجع وبتترجا هيثم براااحة يا هيثم .. براحة وصوت اخوها بيضحك وبيشتم هيثم .. براحة يابن المتناكة فشخت البت فضلت ريم حاطة ودانها عالباب وفهمت انهم جايبين واحدة والأتنين بينكوها جوه كل واحد بالدور لكن مقدرتش تركز او تسمع البت دي اسمها ايه ريم طلعت لخالتها سعاد وقعدت معاهم شوية وبعدين حنين اخدتها ودخلت اوضتها وفضلت ترغي معاها شوية وقبل ماتنزل كان هيثم جه .. قابلها وهي خارجة من عندهم هيثم :: ايه ده ريم .. انتي كنتي عندنا ريم :: اه يا سيدي .. اومال انت كنت فين ؟. هيثم :: كنت في القهوة انا وميدو ريم :: اه .. ماشي المهم اتبسطو هيثم :: ايه انتي نازلة ولا ايه ريم :: اه . انا عندكم من بدري .. يلا سلام هيثم :: سلام ..... ريم نزلت شقتهم ويسرا كانت بتتكلم في التليفون مع صاحبتها فاطمة يسرا :: طب ما تتصلي عليه وتشوفيه مجاش ليه ؟. فاطمة :: اتصلي بيه انتي هو مش زميلك انتي كمان يسرا :: . لا انا مش هينفع اتصل بيه مانتي عارفة اني بأحرج فاطمة :: يابنتي ده واجب علي فكرة والراجل لما كانت رجليكي وجعاكي مسبكيش لحظة اتصال واطمئنان يسرا :: انا خايفة اتصل بيه يفهم اتصالي غلط فاطمة :: ولا غلط ولا حاجة انتي اللي طول عمرك بتكبري المواضيع يسرا :: طب انا هستني لبكره يمكن عنده ظروف منعتة فاطمة :: براحتك .. يلا سلام انا دلوقت جوزي بينده عليا يسرا :: ماشي.. سلام يسرا قفلت مع فاطمة وهي سرحانة بتفكر في وليد ريم قامت وراحت لميدو الأوضة بتاعتة اللي كان قالع هدومة ونايم بالشورت وفاتح موبايلة ريم :: ايه بتعمل ايه؟ ميدو :: مفيش قاعد عالفيس .. في حاجة ريم قعدت عالسرير جنب اخوها جنب زبه وحطت ايدها عليه ها مش عايز تقولي حاجة ميدو :: اقولك ايه ريم ايدها رايحة جايه علي زب ميدو براحة .. اي حاجة مخبيها عليا ميدو اتعدل .. ايه يا ريم ماتقولي في ايه ريم :: ماشي .. هقول وراحت طالعة عالسرير جنب اخوها وايدها سرحت تحت الشورت ومسكت زب اخوها بأيدها وبتدعكة.. قولي بقي .. مين الشرموطة اللي كانت معاكم انت وهيثم من شوية ميدو قام مستغرب :: ايه ده انتي بترقبيني ؟ ريم :: مسكت زب اخوها اوي وداست عالراس .. تؤتؤ .. انا بس كنت طالعة عند حنين وبعدين قولت يمكن تكون واخدها في الشقة بتاعتك وقولت يعني بدل ما اطلع وامها تسألني عليها ومعرفش اقولها ايه .. قولت انزل واحط ودني عالباب واشوفها. لكن اللي سمعتة بقي هيثم :: اه طب وانتي مالك ؟ عايزة تعرفي ليه .. ريم قامت من جنب اخوها وراحت علي فخاده وقلعته الشورت وطلعت زبه ونزلت عليه بشفايفها تبوسه وتشم فيه .. ريم :: يعني دلوقت انا مالي .. وراحت حاطة زبه بين شفايفها وبقت عمالة تمص فيه وايدها من تحت بتلعب في بيضانة ميدو :: دي واحدة صاحبتنا .. شمال وبتتناك من الكل ريم :: طب وانا ؟ ميدو :: مالك ياريم .. ريم قامت وراحت قافلة الباب ووقفت قدام السرير قلعت الأندر بتاعها وطلعت فوق اخوها قعدت علي زبه بكسها .. وبقت عماله تروح وتيجي بكسها علي زبه لغاية ما وقف عالأخر ميدو :: ماما بره ياريم ريم :: انا كسي هايج.. هتنكني ولا اخلي حد تاني ينكني ريم مكنتش قاصدة بالكلمة دي حاجة لكن بمجرد ما قالتها كان زب ميدو مشدود علي اخره ريم :: ايه ده .. زبك وقف عالأخر اوي كدة ليه .. عايز ينيك كس اخته .. وراحت طالعة شويه لفوق بوسطها وايدها من تحت مسكت زبه وحطتة في كسها .. وراحت قاعده عليه وهي بتنفخ من اللذه ريم قعدت علي زب اخوها ميدو ونزلت بأيده علي صدره وشفايفها راحت لشفايفة وميدو مسكها من طيزها وبقي عمال يبوس فيها ويمص شفايفها وايدو بتفعص في طيازها وزبه من تحت داخل في كسها ريم بقت عمالة تروح وتيجي علي زبه وهي بتقوله قولي بقي كنت بتنيك مين تحت.. احكيلي مين ده.. اوووووف .. كنتو بتنكوها ازاي ميدو :: دي واحدة اسمها شهد صحبتنا وهيثم اللي اقنعها تيجي بعد ما انا قولتلة ريم :: نكتوها ازاي بقي.. اااااه .. ااااااه.. كان نفسي ادخل واشوفكم وانتو بتنيكوها .. اوووووف .. اووووف.. ريم بتهيج نفسها وبتهيج اخوها بالكلام ووسطها اللي رايح جاي وهي لابسة زبه في كسها وميدو بيحكي لريم ازاي كانو بيبدلو علي البت ريم :: وهيثم كان بيعمل ايه وانت بتنكها ميدو :: كانت بتمص له زبه وانا مدخل زبي في كسها من ورا ريم :: اوووووف.. يابختها بنت المحظوظة.. زب في كسها وزب في بوقها ميدو :: ايه ده انتي نفسك تتناكي من اتنين ريم :: ااااااه . اااااااااه. وله لا .. هو فيه واحدة تكره تتناك من زبين .. اووووووف.. اوووووف قوم حط زبك في كسي من ورا.. قوووووم ريم قامت من علي زب اخوها ووقفت علي ايدها وركبها وميدو جه من وراها وراح حطط زبه في كسها من ورا ريم :: اححححححححح..اححححححح دخله كله في كسي يا ميدو... نكني اووووووي.. عايزة زبك يفشخ كسي ... اححححححح.. احححح ميدو ماسك ريم من طيزها وشغال بزبه ينيك فيها ريم :: احكيلي وانت بتنكني .. هيثم ناكها ازاي ميدو :: هيثم ناكها زي ما بنيكك كدة بردو .. خلاها تفلئس وحط زبه في كسها من ورا ريم :: نكني اووووووي.. دك زبك في كسي يا ميدوووو.. اححححح اححححححح.. يالهوووووي .. مش قادرة فضل ميدو ينيك اخته لغاية ما جاب لبنة علي طيزها وريم بعدها قامت لبست الأندر علي اللبن ونزلت علي زب اخوها تمصة وتنضفة من اللبن . وبعد ما زبه نضف لبس الشورت بتاعة ريم خرجت من اوضة ميدو وهي حاسة بمتعة رهيبة ويسرا كانت رايحة اوضتها ريم راحت المطبخ عملت كوباية كاكاو باللبن وراحت اوضتها فتحت الحساب الفيك لقت مستر شريف باعت ليها 7 رسايل كلهم انتي مين طيب .. طب في سنة كام .. اطب قولي اي حاجة طب انتي معجبة بيا ازاي ريم ابتسمت وهي مبسوطة انها قدرت تخلي مستر شريف علي نار قفلت الفيس الفيك تاني وفتحت الفيس بتاع مامتها لقت مامتها باعتة رساله له وهو رد عليها فضلو يتكلمو ويحبو في بعض وهي بتقرا الرسايل بينهم لغاية ما راحت في النوم تاني يوم في الشغل بتاع يسرا ........ يسرا :: بردو مجاش والغريب انه مقدمش علي اجازة .. انا قلقانة اوي عليه فاطمة :: مانا قولتلك امبارح كلميه واطمني عليه . علي الأقل تخلصي اللي عليكي يسرا :: مانتي عارفة انا بخاف يفهمني غلط فاطمة :: انتي هتجننيني .. ياستي مليون مرة اقولك احنا زمايل شغل يسرا :: طب بقولك ايه انتي فاضية نروحلة بعد الشغل فاطمة ضحكت وضربت كف علي كف .. بقي خايفة تتصلي يفهمك غلط وعايزة تروحي له البيت يسرا :: انا مش عارفة بقي .. انا حاسة اني عايزة اطمن عليه .. كفاية اللي عملة معايا لما كنت تعبانة فاطمة :: طب بس الاول اتصلي يسرا :: اتصل ؟ ... ماشي يسرا مسكت تليفونها واتصلت بوليد وفضل التليفون يرن لغاية ما الجرس فصل يسرا قلقت اكتر وسهمت فاطمة :: ايه ؟ يسرا :: جرس ومش بيرد فاطمة :: طب اتصلي تاني ؟ يسرا رنت تاني وبردو التليفون جرس لغاية ما فصل يسرا :: لا كدة فيه حاجة اكيد فاطمة :: انتي كدة خلتيني اقلق عليه يسرا :: طب ايه ؟ .. هتروحي معايا .. لو مروحتيش معايا بعد الشغل انا هروح لوحدي فاطمة :: مش عارفة يا يسرا .. جوزي كان متفق معايا بعد الشغل هنتغدي بره يسرا :: تمام انا هروحلة .. العنوان معاكي فاطمة :: بسيطة اجبهولك من تحت فاطمة خرجت علي مكتبها ويسرا مسكت تليفونها واتصلت تاني بوليد اللي لقت تليفونة بقي غير متاح قامت من مكتبها وفضلت تلف في الأوضة وهي قلقانة جدآ عليه والشعور ده اول مرة تحسة ناحية حد ومصدقت ميعاد الشغل خلص واخدت من فاطمة العنوان واخدت تاكس وراحت عالعنوان. هناك كان فيه بواب عالعمارة سألتة عن شقة وليد اللي البواب قالها انه مش موجود من امبارح وانه سافر البلد بتاعتة علشان عمته اتوفت يسرا اخدت نفسها لما اطمنت من البواب ان وليد بخير وروحت البيت وهي حاسة بالراحة لكن يسرا كانت مستغربة نفسها من امتي الشعور ده اتخلق جواها من امتي وهي بتخاف علي وليد واستغربت مشاعرها ناحيتة جدآ وبالليل وليد اتصل عليها واول ما شافت اسمه علي تليفونها حست بأحساس ل اول مرة تحسه احساس غريب ما بين الفرحة و****فة انها تكلمة .. وبسرعة فتحت عليه الو ايوة يا وليد .انت عامل اية انت كويس . البقية بحياتك عرفت ان عمتك اتوفت وليد نفسة مكنش مصدق كمية الاتصال اللي جاله من يسرا ومن شعورة بخوفها وقلقها عليه وفرح اكتر لما عرف منها انها راحت له مسكنة علشان تطمن عليه واعتذر ليها علي عدم الرد لانه كان سايب تليفونها عالشاحن وكان بياخد العزاء في عمتة ولما طلع ياخد تليفونة مكنش مصدق كمية اتصالاتها يسرا اطمنت عليه وعرفت انه هرجع من البلد بكره وهينزل الشغل بعد يومين في نفس الوقت كانت ريم في اوضتها فاتحة الفيس الفيك بتاعها وبتشعلل نار مستر شريف ريم :: تعرف اقولك علي حاجة يا مستر مستر شريف :: ايه ؟ ريم :: طول ما انت معانا في الفصل والدرس يعني مش بتنزل من علي زبك مستر شريف :: يابنتي عيب اللي بتقوليه ده انتي لسة صغيرة ريم :: بعد اللي بعتهولك ده وبتقولي صغيرة ؟ .. انت مش نفسك ترضع بزازي يا مستر شريف رغم انة عارف انة بيكلم بنت صغيرة الا ان الحقيقة البت جسمها نار.. صور بزازها اكبر بكتير من كونها **** بس مبقاش عارف يرد ريم :: تعرف انا بسرح فيك كتير . وبتخيلك ماسك بزازي بأيدك عمال تفعص فيهم وانا مستمتعة .. وانت بتفعص امسك زبك واطلعة وافضل العب فيه طب عارف انا اوقات واحنا في الدرس بتخيل اني بوقع القلم تحت الطرابيزة .. ووانزل كأني باخد القلم .. وبدل ما اجيب القلم اروح علي زبك .. اطلعة من غير ما البنات تاخد بالها . وافضل امص وارضع فيه .. وانت قاعد محرج وخايف تتكشف .. وافضل انا امصلك زبك . لغاية ما تجيب لبنك في بوقي مستر شريف كلام ريم معاه كان حاسه ممتع لكنة كان مستغرب ازاي بنت صغيرة في السن زي دي عارفة المعلومات دي كلها عن الجنس وقال في باله النت بوظ اخلاق الاجيال الصغيرة وخلي كل شئ بقي متاح وفي متناول الجميع.. وفعلا مبقاش فيه حاجة اسمها صغير وكبير.. بكلمة علي محرك البحث تجبلك كل شئ من افلام وصور ومعلومات فضلت ريم هيج في مستر شريف وتبعتله صور تانية لبزازها وهي كاتبه اسمة بالقلم الجاف عليهم وفي نفس اللحظة ميدو اخوها في الأوضة بتاعتة بيتصل بشهد علشان يظبط معاها تيجي له الشقة طبعا مكنش هيروح المدرسة ويوزوغ ويقضي معاها الوقت بعد المدرسة كله في شقتهم.. او حتي في شقتة هو اللي تحت ميدو قام قفل الأوضة بتاعتة واتصل بشهد ميدو :: الو .. ايوة يا صاروخ .. عاملة ايه شهد :: ههههههه صاروخ .. انت ايه مسميني علي تليفونك الصاروخ ولا ايه ميدو :: تصدقي لا بس هعمل كدة.. علشان انتي صاروخ بجد شهد :: ههههههههه هتبقي انت وصاحبك . مسميني عنده البطل ميدو :: مين فيهم ؟ جاسر ولا هيثم شهد :: لا جاسر .. هيثم مسميني الحتة بتاعتي ههههههههه ميدو :: هههههههه المهم بقي .. انا عايزك بكره متروحيش المدرسة وتجيلي اول ما ارن عليكي شهد بمياصة ولبونة :: ايه الشوق راماك تاني ولا ايه ههههه ميدو :: هو انتي حد يقدر شوقة ميرمهوش عليكي شهد :: ماشي بس هيثم معك ؟ ميدو :: اكيد . هكلمة بعد ما اقفل معاكي . هو ميعرفش اصلا شهد :: اها . طب بقولك ايه انا بصراحة جو الاتنين ده مبحبوش وانت بصراحة كدة داخل دماغي وعيزاك لوحدك . ايه رئيك متقولش لهيثم ونقضي الوقت مع بعض ميدو :: ياريت .. خلاص وانا موافق .. انا هنزل عادي بكره وبعد ما اتأكد ان ماما وريم اختي نزلو هرجع وهتصل بيكي تمام شهد :: تمام ميدو :: عارفة انتي من حق جاسر يموت فيكي شهد :: يا حبيبي انا شهد اي حد يعرفني يموت فيا .. طب اقولك علي حاجة بس متزعلش ميدو :: لا مش هزعل شهد :: لا هتزعل صدقني ههههههههههههههههههههه ميدو :: طب بتضحكي ليه .. قولي بجد ووعد مش هزعل شهد :: يعني هي حاجة كان نفسي اعملها وانت معايا لما كنت نايم علي ضهرك وانا بمص زبك وهيثم كان مدخلة فيا من ورا ميدو :: حاجة ايه ؟. شهد :: طب بص هو انا هقولها بس لو مش حابب اعمل كدة عادي ماشي ميدو :: انتي عايزة تعملي ايه هههههههه اوعي يكون اللي في دماغي صح شهد :: هههههههههههههههه طالما قولت كدة يبقي اه هو اللي في دماغك ميدو :: احااااا لو اللي في بالي هو اللي في بالك شهد :: هههههههههه هو ايه اللي في بالك ميدو :: لا قولي انتي شهد :: طب استني هبعتلك مقطع صغير علي اللي اقصده .. بس تتفرج عليه وتوعدني متزعلش ميدو :: ماشي شهد بعتت مقطع مش مكمل دقيقتين لواحدة بتمص زب واحد وصباعها جوه طيزه .. شغاله تبعبصة والواد هايج تحت منها ميدو اضايق من المقطع . ومكنش ناوي يرد عليها .. لكنة اعاد تشغيل المقطع مرة واتنين وتلاتة وفوجئ انه مثار جنسيآ وزبه وقف من طريقة مص البت لزب الواد .. وطريقة بعبصة طيزه شهد :: ايه زعلت ؟ ميدو :: انتي شيفاني خول ؟ شهد :: تبقي زعلت . ميدو :: انتي مش شايفة دي حاجة تزعل شهد :: علي فكرة يا ميدو الجنس مفهوش قيود .. فيه متعة واستمتاع . فيه ايه اللي بيمتع .. اي حاجة هتمتعك اعملها .. ميدو :: وايه المتعة بقي ليا انا لما تحطي صباعك في طيزي شهد :: الحركة دي بتخلي زبك ينتصب اضعاف علي فكرة .. والمتعة بتكون اعلي ميدو :: يا سلام ؟ شهد ممكن اسألك سؤال شهد :: عارفة .. هتقولي وانتي بقي عرفتي منين ميدو :: بصراحه اه وكمان فيه اسئلة كتير عايزة اسئلهالك شهد :: السؤال ده اجابتة صعبه اقولهالك دلوقت بس كل واحد فينا عنده اسرارة .. اه انا عندي 18 سنة لكن عندي اسرار كتيرة يا ميدو مسيري في يوم هقولهالك ميدو :: ماشي وانا مستني تحكيلي عن نفسك .. حابب اعرف انتي ازاي بقيتي كدة ... وبصراحة عندي سؤال نفسي اسأله من زمان انتي اتفتحتي ازاي .. جاسر هو اللي عمل كدة؟ شهد :: بعد اذنك يا ميدو متديش نفسك الحق تدخل في تفاصيل حياتي .. وخلاص يا عم انا اسفة بطلنا ميدو :: ايه ده ؟ لا خلاص انا اسف مش هجيب سيرة حياتك الشخصية تاني شهد :: خلاص يا ميدو فكك مني .. سلام .. شهد قفلت السكة في وش ميدو اللي رجع يرن عليها وهي متردش ويبعتلها رسايل عالفيس يتأسف ليها لكن مفيش فايدة حوار بين الكاتب وبين ريم ........... انا :: فين يا شرموطة ريم :: قلب الشرموطة .. معاك يا بيبي انا :: ايه ده ؟ ها ايه ده .. انتي متأكدة انك كنتي في ال13 من عمرك ؟ ريم :: ههههههههههه ايوة بس ليه ؟ انا :: اصل الشرمطة اللي عملتيها مع شريف دي شرمطة واحدة فاجرة.. تغريه بصور بزازها وتكتب اسمه .. وكمان تسخنة بالكلام السكسي علشان تجيب رجليه .. كل دي افعال واحدة خبرة مش عيلة صغيرة ريم :: انا كنت ناصحة واتعلمت من طريقة ميدو اللي استخدمها مع ماما .. ومن رسايل مستر شريف نفسة مع ماما .. وطريقة تسخين ماما له فعرفت نقاط ضعفة ومتنساش اني كنت اتنكت من اخويا لما شبعت واتخلق جوايا غصب عني شرموطة عايزة تتناك من اي زب يجي في سكتها .. وزب شريف كان عجبني اوي انا :: لا شرموطة فعلا .. ومن حقك تقولي علي نفسك شرموطة بس عجبني اوي كمان مشاعرك مامتك ناحية وليد زميلها في الشغل ريم :: ماما حبت وليد .. حبت حنيتة عليها واهتمامة بيها . حبت خوفة اللي كان باين انة بجد.. مش طمعان في جسمها عادل :: بس اكيد ناكها ريم :: طبعا يابني .. احنا عيلة متناكة واي حد ممكن ينكنا عادي اصلا هههههههههه انا :: تعالي بقي هنا .. هو اخوكي فعلا خول ريم :: ههههههههههه اخويا ده حكايتة حكاية ... وشهد بصراحة عرفت تسيطر عليه وعلي دماغة انا :: ازاي بقي احكيلي وبكدة نكون وصلنا لنهاية الجزء الأول من السلسلة الثانية من قصة .. انثي ضائعة في بحر المتعة اتمني ترك تعليق عن انطباعكم عن القصة انثي ضائعة في بحر المتعة السلسلة الثانية بقلم / عادل المتميز .......... الجزء الثاني .......... مستر شريف / مش ناوية بقي تقوليلي انتي مين ريم :: مش لما انت تقولي كلام يحسسني علي الأقل اني عجباك مستر شريف :: طب انا هقول ازاي وانا معرفش انتي مين .. مش لازم اطمن ليكي علشان اقول واتكلم واخد راحتي.. حتي صوتك معرفوش ريم :: ليه هو انت خايف مني مستر شريف :: اكيد .. انا عارف انت مين ؟ ولية بتبعتيلي صور بزازك ريم :: مانا قولتلك انا واحدة معجبة اوي بيك .. تلميذه عندك ونفسي فيك اوي مستر شريف :: طب واللي نفسة في حد مش يقولو هو مين علشان حتي نتقابل ريم :: ماهو انت هتعمل اللي انا عيزاه هتعملة .. قولي بقي ايه رئيك في بزازي حلوين مستر شريف :: ايه الثقة دي ؟ جبتيها منين اني هعمل اللي انتي عيزاه ريم :: ههههههه مش هقولك دلوقت .. يلا بقي قولي ايه رئيك في بزازي.. نفسك تعمل ايه فيهم مستر شريف :: ماشي خليني معاكي ولما اشوف اخرتها معاكي معاكي.. بصراحة انا مش مصدق ان البزاز دي بزاز بنوتة صغيرة لسة في اعدادي ريم :: ليه .. قولي بقي مستر شريف :: جامدين اوي وعايزين يترضعو ريم :: اححححححح انت خليت حلماتي وقفو.. تعالا يابيبي ارضعهم مستر شريف :: تعرفي لو قولتي انتي مين .. مش هسيبك غير وانا ماسكهم بسناني بجد ريم :: اوووووف .. براحة طيب عليهم . انا مبحبش العنف مستر شريف :: اعمل ايه .. اذا كنت انا شفتهم وحاسس اني هايج عليهم ونفسي ارضعهم ريم :: عارف يا مستر شريف .. كلامك خلي كسي ينفض حتي بينزل لبن وغرق الأندر شريف :: ايه ده بجد .. يارتني كنت جنبك دلوقت ريم :: اااااااه يا بيبي .. ياريتك كنت جنبي .. كنت فتحتلك رجلي وخليتك تشوف كسي تعبان قد ايه مستر شريف :: يخرب بيتك زبي وقف عليكي ريم :: هههههههه زبك ده حبيبي . خليه يقف اوي عليا.. عايزة امسكة واحطة بأيدي في كسي .. اووووو وانت تقوم وتنام فوقي . وترزع زبك في كسي مستر شريف :: بس انتي بنت .. مش هينفع ريم :: اه بس هخليك تهتك شرفي بزبك.. عايزة اتناك منك اووووي هو انت ممكن توريني زبك ؟ مستر شريف :: عايزة تشوفي زبي؟ ريم :: ياريت مستر شريف :: ماشي بس بشرط توريني كسك ريم :: موافقة .. يلا وريني زبك دلوقت مستر شريف :: استني بس .. الأول هتكتبي علي كسك بحبك ياشريف بالقلم الجاف او علي ورقة وتصوري كسك ريم :: اممممممم .. انت لسة فاكر ان دي مش صوري .. بس حاضر.. ثواني ريم كتبت علي ورقة بحبك ياشريف وقلعت هدومها واتصورت كذا صور لكسها وبعتت لمستر شريف مستر شريف :: اووووووف.. ايه ده ؟ كسك حلوووو اوووي ريم :: كسي عجبك مستر شريف :: عجبني وبس .. ده يهوس ريم :: طب انا كمان عايزة تكتب جنب زبك زب مستر شريف شريف :: بس كدة .. عيوني .. وبعدها هتخليني انيكك صوت ريم :: تؤتؤ.. ابعت واقرر بعد ما اشوفة .. ونفسي يكون مقطع فيديو وانت بتدعك في زبك عايزة اتخيله وانا بدعكة مستر شريف :: مقطع ؟ اممممم مش عارف ريم :: علشان خاطري ابعت مقطع مستر شريف :: طيب لحظة مستر شريف راح كتب اسمة علي ورقة زي ما ريم طلبت و دخل الحمام وصور زبه وهو بيدعك فيه مقطع مدتة 45 ثانية وبعته لريم اللي في لحظة كانت منزلاه علي تليفونها وصورت مقطع هي كمان وهي بتدعك كسها وبعدين طلبت منه يكنها كتابي .. بحجة ان باباها صاحي ومامتها ومش هينفع يتكلمو صوت بقلم / عادل المتميز في نفس الوقت ميدو كان بيكلم شهد عالفيس شهد حقك عليا بجد انا اسف . مكنش قصدي اضايقك .. ياريت تردي عليا شهد :: خلاص يا ميدو حصل خير ميدو :: اخيرآ رديتي عليا شهد :: معلش يا ميدو اصل النقطة دي بالذات بالنسبة ليا حساسة جدآ وياريت متتكلمش تاني بجد في حياتي الشخصية .. وانا قولتلك انا لما احب اتكلم هتلاقيني بتكلم لوحدي من غير ما تسأل ميدو :: بجد اسف .. شهد :: خلاص محصلش حاجة ميدو :: طب انتي بكره وراكي حاجة شهد :: اه خارجة انا والبنات .. يعني متفقين علي خروجة كدة ميدو :: خسارة .. انا كنت عايز اقضي بكره معاكي شهد :: تتعوض قريب يا ميدو ميدو :: طب فاكرة الطلب اللي طلبتيه مني امبارح؟ شهد :: ايه فكرت ؟ ميدو :: بصي هو انا معنديش مانع . بس كمان عندي شرط شهد :: شرط ايه ؟ ميدو :: يعني يبقي سر بينا .. وهجرب معاكي اللي بتقولي عليه ده انا بصراحة من امبارح وانا بتفرج علي فيديوهات بخصوص الموضوع ده وحاسس انه فعلا فيه متعة بس اللي عايزة منك يكون اول شئ بينا يعني لا جاسر ولا هيثم يعرفوه شهد :: انت لسة متعرفنيش يا ميدو .. لما تعرفني كويس هتعرف قد ايه شهد جدعة وبعدين انت هتبقي الواد بتاعي عمري ما هطلع سر الواد بتاعي لحد ميدو :: ايه ده بجد ؟ شهد :: مأنا قولتلك انا معجبة بيك .. بص يا ميدو انا وانت هنعمل اللي محدش بيعمله .. هعرفك يعني ايه متعة .بس انت سيب نفسك ليا خالص ميدو :: اشطا وانا موافق جدآ شهد :: حيث كدة اتفقنا .. وخلاص ايه رئيك نتقابل بعد بكره عندك ميدو :: تمام .. خلاص بكره انا هروح المدرسة عادي وازوغ بعد بكره شهد :: اشطا ميدو قفل الفيس بعد ما خلص مع شهد وكانت الساعة واحدة ونص خرج يعمل سندوتش قبل ما ينام وهو بيتمشي في الشقة سمع صوت اختة بتتأوه .. تخيل انها بتكلم حد في التليفون فتح الباب مره واحدة وشاف ريم قالعة ملط وقايمة منفوضة من عالسرير وفي ايدها الخيارة وواضح انها كانت بتنيك نفسها ريم :: يخرب بيتك نشفت دمي .. فكرتك ماما بقلم / عادل المتميز ميدو :: ههههههههههه انتي بتعملي ايه .. مش عندك مدرسة الصبح ريم :: نمت شوية قومت هايجة ميدو :: طيب ياختي كملي اللي بتعملية وانا رايح نام ريم :: رايح فين ؟ .. هتسبني هايجة كدة.. وقامت وراحت قفلت الباب وشدت اخوها عالسرير وايدها ماسكة في زبه ومسبتوش غير بعد ما ناكها ميدو رجع الأوضة بتاعتة وريم نامت مشهد من شغل يسرا يسرا اطمنت الصبح ان وليد رجع الشغل وقفت معاه شوية قبل ما تروح مكتبها يسرا :: حمدله بالسلامة يا وليد . بقي كدة ياعم انت تقلقنا عليك وليد :: تصدقي انا لو كنت اعرف انك هتقلقي كدة عليا وكمان تتعبي نفسك وتروحي تسألي عليا بنفسك انا كنت خليت عمتي تتوفا من زمان يسرا :: ليه بس كل ده .. **** ما يجيب حاجة وحشة تاني . والباقية في حياتك وليد :: وحياتك الباقية. انتي متتصوريش انا فرحت قد ايه بقلقك ده يسرا اتكسفت .. طب يلا علي شغلك يا استاذ .. وانا كمان عندي شغل كتير عايزة اخلصة وليد :: انا بعتلك اد عالفيس .. ياريت تقبليه يسرا :: ههههههه حاضر .. يلا بقي مش عايزين نعطل مصالح الناس وليد :: ماشي .. يلا اسيبك انا .. اه صحيح .. اعملي حسابك هوصلك النهاردة في سكتي يسرا بأبتسامة :: انت مش ممكن .. يابني المفروض عمتك متوفية من كام يوم .. يعني تكون زعلان وليد :: ههههههههه المفروض بقي.. يلا بعد ساعتين شغل باب مكتب يسرا خبط يسرا :: ادخل وليد :: الورق ده محتاج امضتك يسرا لبست نضارة القراية :: وريني كدة يسرا اخدت الورق وفضلت تبص فيه تقراه وميدو عنيه مش نازله من علي يسرا اللي اخدت بالها وشعرت بالكسوف يسرا مبتسمة :: ايه ؟ مش عارفة اركز في اللي قدامي .. عنيك يا جدع وليد :: بأرتباك.. بصراحة عايز اطلب منك نتغدا سوا بعد الشغل وخايف تحرجيني يسرا قلعت نضارة القرية :: انا نفسي اكل سمك .. تعرف مطعم كويس وليد :: ايه ده بجد ؟ اللي سمعتة ده بجد وحقيقي.. احلي سمك في الدنيا هتاكليه النهاردة يسرا :: ههههههه انت مجنون مش طبيعي وليد :: ههههههههههه دي حقيقة علي فكرة يسرا :: ماشي يا مجنون .. ادي امضتي اهي .. يلا بقي اتفضل من غير مطرود خليني اشوف شغلي وليد :: هههههههههههه ماشي .. ...... الساعة 12ونص كانت ريم في البيت غيرت هدوم المدرسة ولبست ترنج بيتي احمر واكلت لقمة سريعة علي ميعاد الدرس بتاع مستر شريف ماجه وكل البنات جت ريم عملت للمستر عصير وميدو غير هدومة ونزل وساب ريم وصحابتها البنات والمستر في الشقة المستر قعد بيشرح الدرس وريم عنيها عليه مش مركزة في الدرس ومستر شريف ملاحظها مستر شريف بدأ يحس ان ريم بقالها كام حصة مش مظبوطة وان فيها حاجة .. وبدأ يشك انها هي اللي بتكلمة عالفيس .. خصوصآ انه لما ركز في حجم بزاز ريم من المرة اللي فاتت والمرة دي تقريبآ نفس الحجم.. لكنة استمر يشرح الدرس وكل شوية ينده لريم تركز معاه وميدو كان في الشقة اللي تحت مستني حنين تنزل له .. كانت المفروض رايحة الدرس واتفق معاها تقعد معاه بدل ما تروح الحصة . وحنين طبعآ وافقت حنين نزلت وميدو فتح باب الشقة ودخلت وقفل باب الشقة وراها ميدو :: وحشااااني ياجزمة حنين :: وانت كمان يا حبيبي وحشني ميدو :: ايه لبستي قميص لونة ايه حنين :: اللي ورتهولك عالفيس ميدو :: اوووف البنفسجي حنين :: ايوة هو.. انا لبستة علشان انت قولتلي انة عاجبك ميدو :: طب يلا هاتي الكتب دي حطيها علي جنب كدة . واقعلي حنين حطت الكتب بتاعتها علي طرابيزة علي جنب وقلعت ال**** بتاعها وبدأت تقلع هدومها لغاية ما بقت بالقميص البنفسجي بقلم / عادل المتميز قميص مشترياه جديد ليها مامتها بنوتي لكنة احلي حاجة فيه انه فوق الركبه وقماشتة خفيفة ميدو قلع القميص والبنطلون وبقي قدامها بالبوكسر والفنلة الحملات .. قرب من حنين وشدها عليه من وسطها القميص عليكي يجنن.. وراح وخدها في حضنة وايده علي ضهرها عمال يحسس وينزل لغاية ما وصل لطيزها .. رفع القميص لفوق وايده سرحت براحة وبشويش ودخلت تحت الأندر وراح مسكها من طيازها وزبه كان انتصب .. ريم حست بزبه وهو واقف وخابط فيها .. تحت بطنها .. ايدها راحت علي زبه مسكته وبقت هي كمان عمالة تدعك فيه وميدو ايدو عماله تقربها عليها وشفايفة عارفة طريقها .. راحت لتحت رقبتها.. بوس بشويش لغاية ما وصلت شفايفة لشفايفها نزل بأيدو الكلوت بتاعها وراح مطلع زبه وراح بريم لغاية الحيطة اللي بين اوضة النوم والصالة وذنق حنين بينة وبين الحيطة ورفع قميص النوم بتاعها وايدو ماسكة زبه وراح حاطة تحت كسها وراح بكل جسمه عليها حنين في اللحظة دي اعصابها كلها باظت وايدها راحت حاضنها ونامت براسها علي صدره .. وميدو بدأ في تحريك وسطة . للخلف ودفع للأمام .. زبه رايح جاي حك وتقدير في كسها حنين هاجت غصب عنها وبقت بتحضن ميدو اووووي اللي عمال ينيك بزبه في كسها من غير ما يدخلة ميدو مستكفاش بكدة وراح رافع رجل حنين بأيد والأيد التانية مسك زبه بأيده وراح حاطط الراس بين شفرات كسها وبقي عمال يحرك زبه براحة من تحت لفوق وحنين راحت مكلبش في رقبتة بأيدها حضناه وراسها سانده علي كتفة واهاتها بدات في الخروج ااااااه .. اااااه.. ااااه ياميدوو.. ااااااه مش قادرة... اوووووف.. اووووووف.. اوووي .. حكة في كسي اوووووي .. اووووووف ميدو شال حنين وراح مقعدها علي طرابيزة كبيرة في نص الصالة وفتح رجليها وراح داخل بيهم .. هاج اووي لما شاف شفرات كسها نازلة ومدلدلة من كسها وراح شدها لبره وبشفايفة اخد شفرات كسها يمص ويعصرهم وحنين ممحونة وهايجة مش قادره وايدها راحت مطلعة بزازها بره وبقت بتفرك في حلماتها اوووي بصوابعها وتعض بسنانها علي شفايها لسان ميدو ولع نارها اكتر لما دخل بين شفرات كسها وبدأ ينزل ويطلع حنين رغبتها بقت قوية بسبب الأثار في انها تطلب من ميدو ينكها حنين :: مش قاادرة يا ميدو.. كسي بيحرقني اووووي من جوه ونزلت بأيدها وبقت عمالة تدعك في كسها .. تدعكه اوووي لكن حرقان كسها والهيجان بيذيد اكتر لدرجة انها بدأت تضرب بأيدها كسها نكني .. نكني يا ميدووو .. نكني مش قاااادر ميدو :: مش هينفع انتي بنت حنان :: هو انت مش هتتجوزني قوم حط زبك في كسي بقي مش قادرة بجد.. اوووووف .. اوووووف .. كسي بيحرقني اووووي ميدو :: طب انا همشي زبي بس من فوقة ميدو شد حنين من وسطها ورفع رجليها لفوق وهما مفتوحين وحط زبه علي كسها من فوق ونزل بوسطة ضغط علي جسمها .. وبقي بيفرك كسها ويحكة بزبه لكن هيجان حنين كان اقوووي من الحك . وكانت رغبتها في دخول جسم صلب جوه كسها اقوي منها دخللللللللله ... دخله علشان خاااااطري .. كسي .. اوووووف .. اوووووف .. مش قادرة يا ميدو حرام عليك .. لو مدخلتوش انت انا هفتح نفسي .. يلا بقي اااااااااه ميدو كان تحت تأثير شهوتها وشهوته ولقي نفسة بيحط راس زبه علي فتحة كس حنين حنين :: دخل ... يلا ... مش قادرة بدأ ميدو ينزل بجسمة علي زبه .. اللي الراس بتدخل بصعوبة في كسها .. واحدة واحدة ببطئ شديد.. في لحظة من المتعة والهيجان.. كان غشاء بكارة حنين اتفرتك من راس زب ميدو.. ودمها نزل من كسها علي طيزها وحنين راحت صارخة في ميدو . دخل زبك كله في كسي .. ايدها بتفعص في بزها بقوة وشده .. وعيونها متعلقة في السقف .. وسنانها غارزة في شفايها.. وزب ميدو بيدخل وبيغوص جوه كسها ميدو زبه بالكامل بقي جوه كس حنين اللي بيشري ددمم ... وحنين في دنيا تانية مش حاسة بالمصيبة والكارثة اللي بقت فيها .. بسبب الشهوة والهيجان فضل ميدو ينيك حنين وهي بتتلوي تحت منه عايزة اوي .. وعماله تقوله نكني .. نكني اوووي كسي بيحرقني اووووي لغاية ما ميدو حس انة لبنة خلاص هينزل . راح مطلع زبه من كسها وجابهم علي الأرض حنين حطت ايدها علي وشها ورجليها مدلدلة من علي الطرابيزة وميدو قعد عالأرص جنب الطرابيزة وحط ايده علي راسة لحظات طويلة من الصمت التام ولما قام علشان يلبس هدومة شاف حنين حاطة ايدها علي وشها والدموع.مغرقة خدها طبعا وعود بالجواز زيه زي اي حد هيتحط في الموقف ده وكلام انة مش هيسبها بعد ما الدرس خلص مستر شريف قال للبنات امشو انتو يابنات وانتي ياريم انا عايز اتكلم معاكي شوية البنات مشيت ومستر شريف قعد مع ريم ومكنش فيه حد في الشقة غيرهم .. ميدو تحت كان بينيك في حنين مستر شريف :: انا ملاحظ لتاني حصة انك سرحانة ومش معايا في الدرس .. في ايه ريم :: مفيش يا مستر .. هيكون في ايه بقلم / عادل المتميز مستر شريف :: اومال علي طول سرحانة ليه ؟ ريم :: يا مستر انا بكون معاك في الدرس مش سرحانة مستر شريف :: يعني لو سألتك في الحصة اللي شرحتها من شوية هتعرفي تحاوبي ريم بلجلجة .. اه هعرف طبعآ مستر شريف قالها .. طيب هسألك وسأل ريم تلات اسألة معرفتش تجاوب ولا علي سؤال فيهم مستر شريف :: اهو معرفتيش اهو صدقتي ريم :: مش عارفة انا مالي بجد بحس نفسي فعلا تايهة مستر شريف :: طب ما تعتبريني صاحبك مش المدرس واحكيلي مالك .. وياستي مش هقول لحد اي كلام هتقوليه ليا ريم :: فعلا مفيش حاجة يامستر احكيها.. ومعرفش انا مالي فعلا وهما بيتكلمو تليفون ريم رن ريم :: دي ماما .. الو ايوة يا ماما يسرا :: ياحبيبتي انا هتأخر بره عندي شغل كتير في المصلحة وممكن اتأخر ساعة او ساعتين بعد ميعاد الشغل .. اخدتي الدرس ريم :: ماشي يا حبيبتي .. اه اخدتة ومستر شريف مشي مستر شريف بص لريم بأستغراب ريم:: حاضر يا حبيبتي .. لا ميدو نزل مش عارفة راح فين هنا الشيطان بدأ يلعب في دماغ مستر شريف لما عرف ان مفيش غيرهم في الشقة .. وخصوصآ ان ريم كدبت علي مامتها وقالت انة مشي .. والشيطان بيقوله امسك وراكها او احضنها .. لكن كان ناقصة الشجاعة اللي تخليه يعمل كدة مستر شريف بعد ماريم خلصت مكالمة مع مامتها طيب ياريم انا همشي .. عايزة حاجة ريم :: شكرآ يا مستر شريف قام وريم راحت فتحت له الباب ومشي. ريم قفلت الباب وراحت علي اوضتها .. نامت علي ضهرها وهي بتفكر في مستر شريف وكانت بتتمني يكون معاها في الوقت ده جنبها عالسرير .. راشق زبه في كسها قامت تاني وفتحت موبابلها وفتحت الحساب الفيك ( فيس ) ولقت رساله من مستر شريف بس حلو عليكي الترنج الاحمر .. انا عرفتك ريم بوقها اتفتح وعنيها بحلقت في الشاشة لما شافت الرسالة اللي هو عرف ازاي . فضلت متنحة شوية مش عارفة تقول ايه وبعدين راحت باعتة له ترنج احمر ايه ؟ هو انت حلمت بيا مستر شريف :: يعني انتي مكنتيش لابسة ترنج احمر النهاردة ريم :: ترنج احمر.. هو انت بجد حلمت بيا شريف :: اه حلمت بيكي .. حلمت اني كنت بديكي درس وكنتي لابسة ترنج احمر ريم :: بجد ؟ انا فرحااااانة اوووي انك حلمت بيا .. مستر شريف حس انه غلطان وان ريم مش هي اللي بتكلمة فيس ريم :: احكيلي بقي عملت فيا ايه مستر شريف :: معملتش حاجة .. مامتك دخلت قبل ما اعمل ريم :: يووووه بقي .. مامتي دي علي طول كدة بتيجي في الوقت الغلط شريف :: المرة الجاية مش هحلم بيها ريم :: عايزة اشوف لبنك وهو بينزل .. شريف :: ده ازاي ريم :: تصور وانت بتتخيل نفسك بتنكني وتدعك زبك لغاية ما تنزلهم .. ممكن ؟ شريف :: حاضر بس بالليل .. دلوقت انا بره كنت بدي درس وراجع علي حصة تانية. بالليل هبعتلك المقطع ريم :: ماشي .. وانا كمان هبعتلك مقطع هيعجبك اوووي ........ في المطعم وليد ويسرا قاعدين بياكلو السمك وليد :: عارفة يا يسرا انا معرفش ليه بحس نفسي قريب منك اوي وحابب احكي معاكي علي طول نفسي احكيلك عن كل حاجة في حياتي يسرا :: وليد انت عارف اني ست متجوزة وليد :: قبل نا تكملي يا يسرا . انا فاهم كويس انتي عايزة تقولي ايه بس احنا زمايل انا عارف انك ست متزوجة وعندك بيتك واسرتك واولادك * وانا راجل ارمل.. انا عارف كل ده ومتفهمة كويس جدآ وبحاول ديما احط ده قدام عيني .. لكن ديما في حاجات بتكون جوانا غصب عننا يسرا :: لو متفهم ده زي ما بتقول فأنا كمان بعتبرك صديق غالي واللي عملتة معايا خلاني انا كمان بعتز بيك كاصديق جدآ .. لأنك راجل بجد وليد :: **** يخليكي .. لكن انا نفسي اقرب منك يجد كأصدقاء طبعآ.. احكي ليكي اي حاجة وانتي كمان تعتبريني صديق واخ ليكي يسرا :: طبعآ وده شعوري ناحيتك وكل بقي لحسن السمك هيبرد وليد :: ههههههههه ماشي مع اني الكلام معاكي عندي اهم من الأكل بعد الأكل وليد طلب قهوة ويسرا طلبت نسكافيه وليد :: عارفة يا يسرا انا مستوايا المادي كويس جدآ وفوق ما تتخيلي وعندي شركة للدعاية والأعلان وعندي فيلا بتاعتي في التجمع يسرا :: ايه ده بجد وليد :: اه بجد بس ده محدش يعرفة نهائي ولا انا حابب حد يعرفة يسرا :: طب لما انت مستواك المادي كويس كدة ليه شغال في المصلحة ..وشركتك ؟ وليد :: انا حابب الشغل الحكومي الشركة وارثها عن الوالد **** يرحمة واخويا اللي قايم بأشغالها مع انة طلب مني كتير امسك معاه شغل الشركة واسيب شغل الحكومة الا اني رافض .. حتي فيلتي اللي في التجمع مش قاعد فيها وقافلها . وقاعد في شقتي اللي روحتيها .. انا مش من محبي المنظرة والعيشة العالية. بحب البساطة .. يعني حتي عربيتي قادر اغيرها بعربية فخمة لكن انا معتز بعربيتي التعبانة دي هههههه يسرا :: بصراحة انا مذهولة من اللي بسمعة دلوقت . ازاي واحد يكون مستواه المادي كويس جدآ كدة وميرضاش يعيش فيه وليد :: فقري بقي يا ستي ههههههه يسرا :: مش قصدي و**** بس فعلا انت انسان غريب.. طب ليه بتقولي انا بقلم / عادل المتميز وليد :: علشان بجد جوايا رغبة احكيلك عن كل تفاصيل حياتي يسرا اتحرجت ومش عارفة ترد بأيه لكن كانت من جواها مبسوطة اووووي يسرا :: تعرف انا نفسي في ايه دلوقت؟ وليد :: نفسك في ايه يسرا :: مركبة في نص النيل وليد :: بجد ؟.. يلا قومي يسرا :: ههههههه اقوم ايه .. انت ناوي علي ايه وليد :: مش نفسك تركبي مركب ؟ يسرا :: الوقت اتأخر ههههههه لا مش دلوقت وليد :: لا ايه ؟ يلا .. انتي عليكي تتمني بس يسرا :: ههههههه و**** انت مجنون وليد :: لا لسة الجنان هتشوفيه .. وليد ساب فلوس الحساب علي الطرابيزة واخد يسرا بعربيتة ومشي بيها ركن عربيته في مكان جنب الكورنيش وراح هو يسرا اجر مركب ليهم لوحدهم ومعاهم المراكبي يسرا :: تعرف يا وليد .. انا من زمان كان نفسي في الخروجة دي كتير اوي كنت بتمناها وليد :: انا مبسوط اوووي اني انا اللي حققت ليكي ولو امنيه بسيطة زي دي يسرا لفت بوشها ناحية الماية وسرحت بخيالها وايدها بتلامس المياه والمركب ماشية بيهم في نص النيل وليد سابها وراح للمراكب طلب منة يشغل اغنيه هادية لكن المراكب فاجئهم بتشغيل اغنية ام كلثوم سيرة الحب ...... ميدو :: هي ماما مجتش ليه لغاية دلوقت ريم :: ماما اتصلت وقالت ان عندها شغل كتير وهتتأخر ميدو :: شغل ؟ تلقي سي مستر شريف متفق معاها علي خروجة ولا ياخدها في حتة ريم :: يابني ما مستر شريف كان هنا من ساعة بيديني الدرس ميدو :: وايه يعني ماهما جايز متفقين يتقابلو بعد الدرس بتاعك دانتي غلبانة اوي ريم :: تفتكر ؟ ميدو :: جايز بقي ريم :: انت صحيح ازاي تنزل وسيبنا مع مستر شريف لوحدنا؟ ميدو :: وفيها ايه هو انتم كنتو لوحدكم ؟ ماصحابك كانو معاكي بياخدو الدرس ريم :: برضو مكنش المفروض تنزل ميدو :: طب سبيني في حالي بقي ريم :: مالك ؟ في حاجة ؟ ميدو :: حنين ريم :: مالها ؟ ميدو :: حصل بيني وبينها زي ما حصل بينا ريم شهقت .. فتحتها ؟ ميدو :: هي اللي فضلت تقولي دخلة ومش قادرة وانا غصب عني مقدرتش اسيطر علي نفسي ريم :: **** يخرب بيتك ميدو :: اللي حصل بقي .. انا مش ناقص نأرظه بالكلام وحيات امك ريم :: ولا نأرظة ولا غيرو بس كدة انت لازم تحط في دماغك انك هتتجوزها ميدو :: مانا عارف .. انا بس خايف البت امها تلاحظ حاجة عليها دي طالعة عنيها منفخة من العياط ريم :: هو حصل ازاي ؟ ميدو :: من ساعتين لما كنتي بتاخدي الدرس ريم :: طالما طلعت ومرنتش عليك يبقي متقلقش لو مامتها عرفت كانت خالتي نزلت ولا اخوها كان نزل مسحو بيك بلاط الشقة ميدو :: انا مرعوب يا ريم وخايف وبرن عليها تليفونها اتقفل ريم :: طب انا هلبس واطلع اقعد معاها .. بحجة طالعة اشوف خالتي وكدة.. وهجس النبض ريم دخلت لبست عباية فوق الترنج وطلعت عند خالتها ريم :: ازيك ياخالتي عاملة ايه سعادة :: ازيك انتي يا حبيبتي ريم :: ايه ده انتي بتحشي ورق عنب.. انا حماتي بتحبني بقي وهقعد اتعشي معاكم سعاد :: يا سلام .. انتي تتعشي ووتغدي .. استني اقوم اجبلك شوية من اللي عملتهم واتغدينا منهم ريم :: ياريت يا خالتي لحسن جعانة .. سعاد قامت جابت طبق محشي مشكل ورق عنب علي بتنجان وفلفل محشي وطبق فيه ورك فرخة محمر ريم :: تسلم ايدك ياخالتي .. سعاد :: بألف هنا يا حبيبتي ريم :: اومال حنين فين سعاد :: رجعت من الدرسة معيطة بطنها وجعها ريم :: معيطة ؟ طب هقوم اشوفها سعاد :: لا كلي انتي انا دخلت من شوية ابص عليها لقتها نايمة هيثم خرج من الأوضة بتاعتة ازيك ياريم .. البت دي بتاكل عندنا ليه سعاد :: وانت مال امك . بنت اختي تاكل وتشرب زي ماهي عايزة عندي ريم :: هههههههه يالهوي عالكسفة اتبط بقي واقعد ساكت .. هيثم :: بقي كدة يا ماما .. بضحكي عليا الشبر ونص دي سعاد :: بقي دي شبر نص يا واد .. ريم :: تعالا اقف جنبي ونشوف مين فينا الشبر ونص هيثم :: انتي اللي مطولك لسانك ريم :: هههههههههههه ماشي يابن خالتي انا هسكت بس علشان خالتي القمر دي سعاد :: سيبك منة.. المهم عاملة ايه في المدرسة ريم :: اهو ماشي الحال هيثم :: انا هنزل يا ماما عايزة حاجة سعاد :: لا مش عايزة . هتتأخر هيثم :: لا وبعدين لو عوزتي حاجة رني عليا.. يلا سلام انا.. ريم قعدت شوية مع خالتها وبعدين نزلت طمنت ميدو اللي كان قاعد مستنيها علي نار ومرعوب وخايف الساعة سبعة المغرب الباب اتفتح ويسرا دخلت ريم :: كنتي فين كل ده يا ماما .. انا من بدري قلقانة عليكي وكل ما ارن علي تليفونك يديني غير متاح يسرا :: التليفون فصل شحن ريم :: يعني مكنتيش قادرة تحطيه عالشاحن ياماما وتتصلي بيا بدل القلق اللي كنت فيه ده يسرا :: معلش الشغل اخدني ونسيت نفسي.. بقولك انا داخلة اغير هدومي واريح جسمي بقلم / عادل المتميز الساعة عشرة بالليل ريم فتحت الفيس الفيك ولقت رساله مبعوتة من ساعة من مستر شريف انتي هنا ريم :: ايوة انا هنا .. انت فين مستر شريف :: انا عملت الفيديو ريم :: بجد ... ابعتة طيب بسرعة مستر شريف :: وكمان كاتب اسمي علي ورقة زي ما بتحبي ريم :: يلا طيب بسرعة ابعتة مستر شريف :: بعتة . لحظة هيوصلك دقيقة فاتت والفيدو وصل لريم مستر شريف بيدعك في زبه وتحت زبه مكتوب اسمة علي ورقة مقطعة مدتة تلات دقايق ايده ماسكة زبه المنتصب وعمال يدعك فيه وبيقولها بصوتة زبي بتاعي عاجبك .. نفسك تتناكي منة .. عايزه في كسك.. طب عايزه في طيزك .. اهو .. زبي واقف عليكي وعايز ينيكك ريم بسرعة حملت المقطع علي تليفونها وقامت قفلت الباب بتاع اوضتها وقلعت هدومها ملط وبدات تصور جسمها كله وهي بتدعك وتحسس في بزازها لغاية ما وصلت لكسها وبدأت تستعرض له كسها وتفتحة بأيدها وتلعب في زنبورها .. وهوب راحت مدخله صوابعها في كسها وبعتت الفيديو لمستر شريف مستر شريف شاف المقطع اتصدم معقول ؟ .. دي مفتوحة مستر شريف :: اللي شايفة ده بجد؟.. انتي مفتوحة ريم :: اه .. ايه رئيك تنكني ؟ مستر شريف :: ياريت بجد .. انا بعد المقطع .. هموت وانيكك .. انتي مين ريم :: يعني لو عرفت انا مين هتنكني ؟ ولا ممكن تقول لا وتفضحني او تقول لماما مستر شريف :: اقول لا ؟ انا ابقي مجنون لو قولت لا .. ده جسم عايز يتناك لما شبع .. تصدقي انا زبي وقف علي اخرو عليكي دلوقت.. انتي مين بقي ريم :: بكره هقولك بالليل بس توعدني انك هتريح كسي .. وتدخل زبك فيه شريف :: اوعدك اني هنيكك وهنيك كل حتة في جسمك حتي لو كنتي مين ريم :: طب قولي هتعمل فيا ايه وهتنكني ازاي باب اوضة بيحاول يتفتح ريم :: مين ميدو :: انا .. انتي قافلة الباب ليه ريم قامت بسرعة لبست هدومها وقفلت التليفون ميدو :: عرفتي مامتك كانت مع مين طول اليوم ؟ ريم :: لا ميدو :: مع وليد صاحبها في الشغل .. راحو اتغدو في مطعم وبعدين ركبو مركب في النيل ريم :: عرفت منين ميدو :: اهو.. اتفرجي . بيتكلمو دلوقت مع بعض عالفيس . والباشا عامل عليها دور رميو الولهان . ومامتك عاملة جوليت الممحونة ريم :: وريني كدة ميدو :: هو انتي مش عندك الفيس بتاعها ؟ ريم :: عندي بس انا مش فتحاه دلوقت ميدو :: اتفرجي ياختي ... ...... حوار بين الكاتب وصاحبة القصة .......... انا :: اووووووف يخرب بيت اخوكي .. فتح البت الغلبانة علشان بتحبه ريم :: اها .. انا :: دلوقت انا فهمت هو خطبها ليه ريم :: حوار الخطوبة ده هبقي اقولك جه ازاي بس مش دلوقت انا :: ماهي باينة اهي .. المهم البت قالت لمامتها ؟ ريم :: لا طبعآ مقالتش .. هتقول ازاي .. انا :: طب حصل بينهم بعد كدة مقابلات ريم :: اه طبعا وانا اتكلمت مع ريم وعرفتها بالطريقة اني عارفة اللي عمله ميدو وطمنتها ان اخويا هيتجوزها وانه لو فكر بس يسيبها انا هقف معاها انا :: ايه ده والبت مخفتش منك ريم :: لا بالعكس دي بقت بتحكيلي كل حاجة تحصل بينهم انا وحنين كنا اكتر من اخوات وانا بحبها بجد علي فكرة يا عادل وفعلا زعلت ان اخويا فتحها . علشان حنين غلبانة اوي انا :: طب نيجي بقي لموضوع مامتك ريم :: مالها ؟ انا :: حاسس من كلامك انها حبت وليد ريم :: ماما فعلا حبت وليد جدآ وبقي بينهم تقريبا كلام يوميا عالفيس .. وليد كل ما يحصل معاه حاجة يحكيها ليها وهي كمان بدأت تحكي له بعض اسرارها يعني مشاكلنا ومشاكل البيت وبعد بابا عنا والكلام ده انا :: اه فهمت . الكلام اللي بيقربهم من بعض اكتر ريم :: ايوة بالظبط .. وفعلا بقي وليد وماما تقريبا مشاعرهم اتجاه بعض كانت مكشوفة بينهم وخروجاتهم بقت تقريبا كل يوم بعد الشغل انا :: طب انتي بقي مع مستر شريف.. فعلا كشفتي نفسك له ريم :: اه كشفت نفسي له بعد ما بعتلي الفيديو اللي كان فيه صوتة واسمة وهو بيضرب عشرة .. كان خلاص هو تحت ايدي وميعرفش يفضحني .. ده غير الفيديوهات بتاعتة مع ماما بس انا محبتش ابين له اني عارفة علاقتة مع ماما يعني انا دخلت عليه من سكة اني بحبه واني عيزاه انا :: طب وهو مسألش انتي اتفتحتي ازاي ريم :: سأل طبعا.. هحكيلك وبكدة يكون الجزء التاني خلص من قصة انثي ضائعة في بحر المتعة انتظروني في الجزء الثالث واتمني تعليقاتكم وتفاعلكم من اجل تقديم المذيد انثي ضائعة في بحر المتعة السلسلة الثانية بقلم عادل المتميز ........... الجزء الثالث ............... الساعة عشرة بالليل ميدو جاله اشعار رساله عالفيس .. بيفتح الفيس لقي شهد هي اللي باعتة الرسالة شهد :: انت يا متناك .. ياخول ميدو :: مين ده اللي متناك وخول شهد:: انت يابيبي ميدو :: انتي بتكلميني كدة ليه شهد :: ايه مش عاجبك ؟ .. انت مش هتبقي المتناك والخول بتاعي ميدو :: ده لما نكون مع بعض شهد :: لا يابيبي انا اندهلك في اي وقت بالطريقة اللي تعجبني .. ولا مش عايز ؟ ميدو :: اوك براحتك شهد :: طبعآ براحتي .. قولي بقي يا خول بكره هجيلك امتي علشان انيكك في طيزك ميدو :: هههههههه مانا كمان هنيكك شهد :: كسمك .. انا اللي هنيكك الأول ميدو مكنش مضايق من طريقة كلام شهد له بالعكس كان شاعر لاثارة جدآ لدرجة ان زبه بقي بينزل سيلان وهي بتاعملة بأهانة وشتيمة ميدو :: هتنكيني ازاي شهد :: بكره لما هاجيلك هتعرف يا متناك .. المهم انا بكره الساعة 8 هكون عندك .. ميدو :: ماشي .. تحبي نتقابل في الشقة بتاعة المرة اللي فاتت ولا نتقابل في شقتنا شهد :: امممم.. اقولك انا هنيكك في الاوضة بتاعتك علشان كل ما تبقي فيها تفتكر ستك شهد ميدو :: ماشي شهد :: طب بقولك ايه يا خول . ما تصور ليا طيزك دلوقت ميدو :: نعم ؟ لا طبعا شهد :: يابن المتناكة يا خول .. انا ميتقالش ليا لا .. اللي هقولك عليه تعملة ميدو :: شهد .. مش للدرجادي .. يعني فيه حاجات نعملها ونحسبها بالعقل .. طيزي اصوره ازاي يعني شهد.:: كسمك يا متناك . هتصور طيزك دلوقت وهتبعتها .. ماشي ؟ لو معملتش كدة انسي اني اجيلك بكره ميدو مردش علي شهد وبقي عمال يفكر هي المتناكة دي بتعمل معاه كدة ليه اه هو دخل علي فيديوهات المستريس والسادية وعرف عنها معلومات لكن انه هو يكون خاضع بشكل كامل كان شايف انه حاجة جديدة عليه وخايف بعد كدة تزله او تستغل الصور ضده وتبتزه لكن مع الرغبة والمتعة اللي حسهم وهو شايف شخصيتها اقوي من شخصيتك خلتك محتار .. يصور طيزه ولا كسمها شهد :: يعني مردتش يا كسمك عموما معاك ساعة لو مابعتش الصورة انسي انك هتشوفني ميدو مبقاش عارف يعمل ايه وقبل ما الساعة تخلص كان مصور طيزو وبعتها لشهد. شهد شافت الصورة ومردتش عليه وقفلت الفيس وميدو فضل كل شوية مستني رد شهد ميدو ::.. ايه .. مش بتردي ليه انتي قفلتي ؟ شهد .... طب ردي طيب يا شهد ... يا شهد. لكن شهد كانت قفلت الفيس وراحت تكمل سهرتها مع جاسر ......... تاني يوم الصبح ميدو صحي علي صوت مامتة وهي بتصحيه علشان المدرسة قام من النوم وراح غسل وشه ولبس هدومة وقعد مع مامتة وريم علي طرابيزة السفرة بعد ما فطر ريم قامت واتصلت بحنان تشوفها منزلتش ليه.. اللي قالت ليها انها تعبانة ومش هتروح المدرسة يسرا :: خد اختك وصلها معاك يا ميدو ميدو :: لا مش هينفع يا ماما انا هقابل اصحابي تحت متفق معاهم وهنمشي سوا يسرا :: يعني هتسيب اختك تمشي لوحدها .. حنان بنت خالتك مش رايحة معاها ريم :: خلاص يا ماما انا همشي عادي لوحدي يعني هيخطفوني ميدو :: انا نازل بقي يسرا :: لا مش هتمشي لوحدك انا هوصلك وبعدين اروح شغلي ميدو نزل .. وريم ويسرا نزلو ميدو اتمشي شوية في الشوارع اللي جنب البيت وهيثم اتصل بيه انت فين و ميدو قاله انه رايح يقابل مزه جديدة وانه مش هيروح معاه النهاردة المدرسة ميدو رجع علي شقنة وكانت الساعة سبعة ونص واتصل بشهد وقالها ان الشقة امان وتقدر تيجي شهد :: انا جاية ليك اهو مفيش ربع ساعة كانت شهد بتتصل بميدو بتقوله انها تحت البيت ميدو فتح الباب وقالها اطلعي بسرعة انا مستنيكي قدام باب الشقة شهد طلعت ولقت ميدو مستنيها قدام باب الشقة دخلت وميدو قفل الباب وراها ميدو كان لابس تيشرت حملات وشورت وشهد بلبس المدرسة دخلت وعنيها في كل ركن في الشقة ميدو :: نورتي بيتنا المتواضع شهد :: شقتكم جميلة .. فين الأوضة بتاعتك ميدو :: اللي هناك شهد :: اها .. طب قدامي يا متناك علي اوضتك ميدو مشي قدامها وشهد وراه دخلو الأوضة وشهد بقت بتبص عليالأوضة بتاعتة حلوة كمان اوضتك ميدو :: حلوة علشان انتي دلوقت فيها شهد قلعت الشنطة الجلد من ضهرها وقعدت علي السرير وحطت رجل علي رجل ايه الخول المتناك بتاعي مش هيجبلي حاجة اشربها ميدو ::بس كدة عيوني ليكي شهد :: بسرعة يا متناك علي ما اغير هدومي واطلع من الشنطة حاجاتي ميدو راح عالمطبخ عمل عصير ورجع لقي شهد مستنياه في اوضة النوم لابسة قميص نوم اصفر يدوب مغطي طيزها وجنب منها عالسرير اندر وسنتيان حمر وخيارة وعلبة فزلين ومشابك غسيل ميدو حط صنيه العصير علي السرير وبص علي الحاجات اللي جنبها شهد :: انت قعدت ليه ؟ ميدو :: مش فاهم شهد :: انا قولتلك اقعد ؟ ميدو قام علي طول ووقف قدامها شهد :: يلا يا متناك اقلع التيشرت ده والشورت والبس دول ميدو بص علي السرير البس ايه ؟ الكلوت والسنتيان شهد :: ايوة ... يلا بقي ميدو :: شهد انتي بتتكلمي بجد ؟ شهد :: انا مبهظرش .. يلا علشان عايزة انيكك ميدو حس بالخجل لانها المرة الأولي اللي واحدة تتعامل معاه بالشكل المهين ده لكن مكنش قدامة اي اختيارات تانية شخصية شهد كانت بالفعل قوية وفيها حزم وهي بتتكلم + ان طريقة كلامها فيها اثارة له ميدو قلع هدومة وريم حاطة رجل علي رجل بكل كبرياء بتبص عليه لغاية ما لبس الأندر الأحمر والسنتيان ولف بوشه اللي كله خجل وقف قدامها شهد :: ايه احساسك دلوقت وانت واقف قدامي بالأندر بتاعي والسنتيان ميدو :: محرج طبعا .. انا عمري ما عملت كدة شهد.:: انت مش هتعمل بعد كدة غير كدة.. انت بقيت الخول والمتناك بتاعي ميدو :: ماشي شهد :: انزل قلعني الجزمة ميدو نزل علي الأرض تحت رجلين شهد قلعها الجزمة شهد :: ايه .. مستني ايه ميدو قام وقرب من شهد شهد :: لا .. ارجع تاني مكانك.. انت مكانك تحت رجلي .. ميدو رجع تاني تحت رجل شهد اللي رفعتهم علي وشه وطلبت منه يبوس رجليها ميدو مسك رجلين شهد وبقي بيبوس رجليها شهد :: قلعني الشراب يا متناك ميدو قلعها الشرب وشهد شاورت له يكمل يبوس ميدو بدأ يشعر بأثارة اكبر وهو بيبوس رجليها واندمج لدرجة انه بقي بيمص صوابع رجليها ولسانة بيتحرك فوق وتحت ويلحس بطن رجليها شهد شاورت له بصباعها علشان يطلع يلحس بين فخاده رفعت له رجليها وفتحتهم وميدو طلع علي طرف السرير وراح للأندر يشمه ويلحسه من فوق كسها وشهد حطت ايدها علي راسه وداست عليها الحس يا متناك كس ستك .. الحس يا خول .. اوووو .. اووووي.. الحسه اووووي يابن المتناكة ميدو بصباعة باعد حز الكلوت عن كسها ودخل لسانه علي كسها . وبقي عمال يلحسه وهو هايج شهد .. قوم يا المتناكة .. اطلع عالسرير هنا .. وفلئس زي الشرموطة ميدو :: هتعملي ايه شهد :: هنيكك يا متناك .. ايه مش عارف ميدو :: طب هو ايه المثير ليكي انتي في كدة شهد :: بص انا هقولك واحكيلك بس بعد ما نخلص.. يلا يا متناك بقي ... فلئس ميدو طلع عالسرير ورح مفلئس وريم وقفت علي الأرض وقالت له ارجع ياخول بطيزك ميدو فضل يرجع لورا لغاية ما بقي علي طرف السرير وريم بأيدها الشمال من تحت مسكت زب ميدو اللي لقتة مسيل علي الاندر شهد :: شوفت يا متناك اكبر دليل علي انك خول ومتناك وحابب اللي بعمله فيك . زبك اهو مغرق الأندر بتاعي سيلان شهد فضلت تلعب في زب ميدو من تحت وصباع ايدها اليمين بيتحرك حركات دائرية علي خرم طيز ميدو من فوق الأندر وميدو حاطط وشه بين ايديه مخبية لكنة حاسس بمتعة لا تتخيل شهد :: ايه يالبوة ..طيزك بتاكلك .. وراحت منزله الأندر من علي طيزه احااااا.. كسم طيزك يا متناك.. كبيرة اوي وعايزة تتبعبص جابت الفزلين من جنبه وطلعت بصباعها حتة كبيرة وحطتها علي خرم ميدو وايدها التانية جابت زبه من بين طيزو ونزلت تمص فيه اهات ميدو بدأت تطلع شوية شويه وشهد بدأت تهيج علي ميدو وراحت مدخله طرف صباعها جوه طيزو براحة بدأت تدخله شوية شويه وتسحبه وايدها من تحت بتدعك زبه حلو كدة يا متناك.. قولي بقي حاسس بايه وانا عمالة ابعبصك في طيزك يا متناك.. ها . حلو كدة حلو كدة يا خول ميدو :: ااااه.. اااااه .. ادعكي زبي اووووي .. اوووووف .. اوووووف شهد :: طيزك متناكة .. وزب واقف علشان انت متناك يا ميدو هقوم احط الخيارة في طيزك المتناكة شهد راحت اخدت الخيارة ورجعت علي طيز ميدو اطلع قدام يا شرموط ميدو راح لقدم شهد:: كمان يا متناك.. وافتح رجليك المتناكة دي ميدو فتح رجليه وشهد راحت نايمة علي ضهرها وقالت لميدو تعالي يامتناك بزبك علي بوقي اخدته زبه في بوقها وحطت الخيارة جنبها وراحت ماسكة طيز ميدو بأيد والايد التانية عمالة تدخل صباع في طيزو وميدو بقي فوق منها زي المرة الشرموطة بتلوي ويتأوه وهو في قمة المتعة شهد راحت قايمة من تحت منه بعد ما خلتة زي العجينة في ايدها وراحت ماسكة الخيارة وبدات تحطها في طيزو ميدو :: بتوجع .. اي اي . براحة . لا لا لا .. لا لا .. بتوجع شهد :: اسكت يابن اللبوة .. خليني اوسع طيزك المتناكة دي فضلت شهد تحاول تدخل الخياره في طيزو ااااااه ااااااه.. ادعكي زبي .. اوووووي .. اووووي شهد حطت فزلين تاني علي خرم طيز ميدو وعلي زبه ورجعت حطت الخياره علي خرم طيزو وبدأت تحاول تدخل بالقوة وهي بتدعك في زبه لغاية ما الخيارة اخيرا دخلت في طيزو ميدو :: لا لا . شليها مش قادر . اوووف بتوجع اوووي شهد :: كسمك .. اشيل ايه يابن المتناكة .. انا مصدقت الخياره بقت في طيزك بقلم عادل المتميز وبدأت شهد تسحب الخيارة براحة وتدخلها وميدو بيتوجع وبيترجاها تشيلها لكن شهد كانت هاجت بأهاتة وذله تحت منها وايدها عمالة تدعك في زبه اللي جاب لبنه بسرعة رهيبة وغرق ايدها شهد :: يابن المتناكة .. ايه ده ؟ جبتهم..... وحيات كسمك ما هشيل الخيارة من طيزك غير لو زبك وقف تاني ميدو نام علي بطنة وهو مش مصدق المتعة اللي كان فيها ومكنش شايف شهد اللي طلعت تليفونها وبدأت تصوره فيديو .. شافها وهي رايحة بالكاميره علي وشه ميدو :: ايه ده انتي بتعملي ايه شهد :: بصور المتناك بتاعي .. عندك مانع ميدو :: شهد متهظريش ؟ مش هينفع شهد :: مش هينفع ليه ؟ انت مش الخول بتاعي .. قوم بوس رجلي يا متناك ميدو :: اقفلي التصوير يا شهد شهد :: كسمك ... قوم ياعرص .. قوم يا خول .. بوس رجل ستك علشان اخليك تنكني اصرار شهد كان قوي وميدو قام وهو بيقوم الخيارة طلعت من طيزو شهد :: ينفع كدة يابن المتناكة .. ماشي هدخلها في طيزك تاني .. بس دلوقت تيجي تبوس رجلي شهد قعدت قدامة فاتحة رجليها وميدو نزل علي رجليها يبوسها وبعدين راحت نايمة وفتحت له رجليها وقفلت الكاميرة دلوقت تقدر يا متناك تنيك ستك شهد زب ميدو كان مرخي لكنه رجع يقف تاني لما شهد طلبت منه يجي ليها واخدت زبه بين شفايفها وبقت عمالة تمص وترضع فيه وتنزل تلحس في بيضانة لغاية ما رجع انتصب زي الحديد شهد :: يلا يا متناك حطة في كسي ميدو فتح رجل شهد وحط زبه في كسها شهد :: نكني يا خووول .. نكني يا شرموط .. احححح اححححح.. ايوة كدة.. اوووووف .. اووووف ميدو فضل يدخل زبه في كس شهد ويطلعة وينيك فيها وشهد ممحونة وبتشتمة بأهلة وامة شهد قوم يابن الوسخة .. قوم نام علي ضهرك ميدو نام علي ضهره وشهد اخدت المشابك من جنبه وراحت طالعة فوق زبه . ونزلت براحة عليه ودخلتة في كسها ومسكت المشابك وحطتهم في حلمات بزازه وارحت نازله عليهم بشفايفها تمصهم وترضع فيهم الوجع كان ممتع لميدو ومثير جدأ وزبه كان واقف جدأ جوه كسها وبدأت شهد تتفنن في الوضعية بترجع لورا وتروح لقدام علي زب ميدو اللي كان حاسس انه اول مرة في حيانة ينيك شهد :: ااااه يا ابن الوسخة.. زبك مالي كسي يا متناك .. اووووف . اوووووف .. احححححح فضلت ريم تروح وتيجي علي زبه لغاية ماحست انه هيجبهم راحت قاية بسرعة ومسكت زبه بكف ايدها وداست عالراس اووووي وشفايفها راحت لحلمات بزازه بعد ما شالت المشبك وبقت بتعض حلمات صدره بغباء وايدها من تحت دايسة علي راس زبه ميدو جاب ادلبنة في ايدها غرقها وبعدها راحت لحست اللبن من ايدها وبلعتة كله وراحت قاعدة علي طرف السرير طلعت علبة سجاير من شنطتها ولعتها وميدو نايم علي ضهره شهد كانت بترمي طفيه السجاير علي زب ميدو تلسعة شهد خلصت السيجارة ولبست هدومها وقالت لميدو تفضل لابس الأندر بتاعي لغاية بكرة عارف يا كسمك لو قلعتة المرة الجاية هدخل في طيزك خيارتين وهفشخ امك شهد لبست هدومها ومشيت وميدو مكنش مصدق اللي حصل معاه ولا كان مصدق المتعة الرهيبة اللي حسها مع شهد ........ الساعة 12 ونص ريم فتحت الشقة بعد ما رجعت من المدرسة حطت شنطتها علي كنبة الأنتريه ودخلت المطبخ تعمل اكل وخرجت لقت ميدو خارج من الأوضة بتاعتة ريم :: ايه ده انت جيت امتي ميدو :: من شوية.. اعملي حسابي معاكي في الأكل ريم :: تعالا .. الأكل كتير ميدو قعد جنب اختة وسرحان في شهد ريم :: مكلمتش حنين ؟. ميدو :: ايه ؟ بتقولي ايه ريم :: بقولك مكلمتش حنين ميدو :: لا بقلم عادل المتميز ريم :: ليه ؟ البت شكلها خايفة ومرعوبة وانت المفروض تكون جنبها وتحسسها بالأمان .. هي مرحتش المدرسة النهاردة بسبب اللي عملتة انت امبارح ميدو :: هي اللي خلتني افتحها ريم :: علشان كانت هايجة يا ميدو اسألني انا .. انت كمان فتحتني وانا كنت هايجة ولا نسيت ميدو :: لا منستش .. طب بعد ما تاكل كلمها وطمنها وحسسها انك مش هتتخلي عنها ميدو :: طب بقولك ايه ماتطلعي ليها ريم :: انا كدة كدة هطلع علشان هي قالت انها تعبانة هطلع اتكلم معاها .. بس انت كمان لازم تكلمها مينفعش بعد ما تفتح البت وتاخد شرفها متلقكش جنبها ميدو :: تتكلمي معاها في ايه ريم :: هقولها انك حكيت ليا وانت خايف عليها وندمان علي اللي حصل وانك مش هتسبها مهما حصل . وكمان هفهمها اني انا كمان واقفه معاها ميدو :: لا اوعي يا ريم تتكلمي في حاجة زي دي هتحرجيها وانا كمان المفروص محكيش حاجة زي دي معاكي ريم :: بالعكس كلامي معاها هيأكد انك خايف عليها وانك مش هتسبها بعد عملتكم دي المهم انت ملكش دعوة باللي هقولة انا هعرف ادخل عليها بالكلام .. انت بس اتصل بيها ميدو ::حاضر و****ي هكلمها ميدو بعد ما خلص اكل اتصل بيها لكنها مفتحتش عليه ميدو :: مش عايزة ترد ريم :: جايز نايمة وجايز جنب مامتها.. انا هطلع اشوفها ....... بالليل الساعة سبعة مستر شريف :: انتي هنا ريم بعد ساعتين.. الساعة تسعة :: معلش يا مستر لسة فاتحة الفيس كنت بذاكر مستر شريف :: مش قولتي بكرة هتقولي انتي مين ريم :: ايه مستعجل اوي تعرف انا مين مستر شريف :: ايوة مستعجل طبعآ وانتي وعدتيني ريم :: وعدتك اه مش هنكر بس غيرت رئي ههههههه مستر شريف :: بقي كدة ؟ .. ماشي براحتك .. سلام ريم :: خد تعالا رايح فين .. هعرفك انا مين لكن ايه رئيك بكره نتقابل مستر شريف :: نتقابل ؟ .. ماشي موافق .. فين وامتي ريم :: بكره متروحش المدرسة ونتقابل في اي مكان مستر شريف :: انتي من دور عيالي ومش هينفع نتقابل في مكان عام .. الناس هتقول عليا ايه ريم :: امممممم.. طب اقولك علي حاجة .. ايه رئيك نتقابل عندك ؟ مش انت عندك شقة بتدي فيها دروس بردو مستر شريف :: اه عندي بس الشقة دي مينفعش بردو علشان ولا اقولك ماشي موافق .. الساعة كام ريم :: بكره نتقابل الساعة 8 ايه رئيك مستر شريف :: تمام .. ماشي .. بس بردو انتي مين ريم :: طب ايه رئيك نتقابل عندي ؟ مستر شريف :: عندك ازاي ؟ هو ينفع ريم :: اه ينفع طبعآ... بص ايه رئيك انا هتصل بيك .. انا ريم مستر شريف :: ريم ؟ انهي ريم .. ريم ال ...... ريم :: ايوة يا مستر انا ريم نصحي .. مستر شريف :: يخرب بيتك هو انتي ريم :: ايه مكنتش واخد بالك يعني مستر شريف :: انتي ياريم ؟ انا بجد مصدوم ريم :: بقولك ايه مش وقتة خالص الكلام ده .. انت هتيجي بكرة يعني هتيجي مستر شريف :: انتي ازاي بقيتي كدة اصلا.. وبعدين تعالي هنا .. انتي مفتوحة ؟ ازاي ومين اللي عمل فيكي كدة ؟ ريم :: انا اللي فتحت نفسي .. وانت اول راجل هخليه ينام معايا مستر شريف :: انا حاسس ان برج من نفوخي هيطير ريم :: ليه بقي علي فكرة انا مرة كنت ماسكة تليفون ماما وشفت رسايلكم وفيديوهاتك كلها عندي .. وخد بالك انا اه عيلة صغيرة لكني مجنونة شريف :: انتي بتقولي ايه ؟ وفيديوهات ايه .. انتي مجنونة يابت انتي ريم :: مجنونة ؟ طيب هوريك دلوقت ريم راحت باعتة مقطع لمستر شريف من بتوعة له وظاهر فيه وشه وهو بيضرب عشرة ريم :: ها .. صدقت دلوقت .. بص انا مكنتش حابه اهددك بالفيديوهات دي لكن خلاص عرفتني وعرفت اني مفتوحة وانت هتيجي بكرة يعني هتيجي وسيدي تبقي نكت البت زي ما بتنيك امها .. مش انت بردو بتيجي عندنا الشقة كل ليلة خميس تنيك ماما وتمشي ؟ مستر شريف مقدرش يتكلم.. ريم اتصلت بمستر شريف لغاية ما الرنة خلصت وهو مفتحش .. كان مذهول مش عارف يقول ايه البت المفعوصة اللي في تانية اعدادي عرفت تلوي دراعة وتهدده صح ريم رنت تاني عليه مستر شريف :: الو .. ايوة يا ريم ريم :: مش عايز تفتح عليا ليه مستر شريف :: بتهدديني ياريم ؟ ريم :: مش بهددك بس انا عايزاك . ثم انت مش عاجبك جسمي ؟ .. هتخسر ايه لما تنكني وتريحني .. انا عايزة ابقي بتاعتك وعايزة اتناك منك وابقي انا كمان شرموطتك .. بقلم عادل المتميز مستر شريف :: ماشي ياريم بس مينفعش الفيديوهات دي تبقي علي تليفونك.. تليفونك لو ضاع انل ومامتك هنتفضح خدي بالك ريم :: بكرة لما تيجي وتنكني هخليك تمسح الفيديوهات دي بأيدك مستر :: اه وتاخديها تاني من الفيس ريم :: اخدهم ازاي انا كنت ماسكة تليفون ماما بالصدفة ودلوقت هي قافلة التليفون برقم سري شريف :: ماشي يا ريم . بكره نتقابل ونتكلم ريم :: بكره نتقابل وتنكني ماشي شريف :: ماشي بكره هنيكك ياريم ........ ميدو في الأوضة بتاعتة قرون الدياثة بتاعتة بتذيد وهو بيتفرج علي موضوعات الاعضاء في احد المنتديات الجنسية اللي منزلين صور مامتهم واخواتهم البنات وعمال يقرا التعليقات علي الصور وبتاعة كان واقف عالأخر وقرر انة يعمل كمان شوية صور بالفوتوشوب يمكن يحتاجهم شغل فيديوهات بتاعة مامتة وهي بتعرض جسمها واخد من الفيديوهات دي اسكرين شوت و فتح الكمبيوتر بتاعة وحط الأسكرينات الصورة في فولدر علي جهاز الكمبيوتر وبعدين فتح برنامج الفوتوشوب وبدأ يشيل الخلفية ويحط خلفيات بيضة والصور اللي فيها وشها كان بيشوش الوش بحيث ميتعرفش عمل بتاع خمسين صورة وكان عامل قبل كدة فوق ال 100 صور لمامتة واختة ريم وبعدها قفل الكمبيوتر .. وقعد يفكر يعمل ايه لغاية ما فكر انة يكلم صاحبه جاسر ويألف عليه قصة ان الست دي اتعرف عليها علي الفيس ويبعتله صور ليها ويشوف هيقول ايه عليها الفكرة لوحدها خلت ميدو في قمة هيجانة ومتأخرش ثانية في الأتصال بصاحبة جاسر جاسر :: الو ايوه يا ميدو ميدو :: الو .. ايه ياريس بتعمل ايه جاسر :: ابدآ كنت بكلم شهد ولسة قافل معاها ميدو :: اها .. ماشي .. انا كنت لسة بكلم حتة نتاية عالفيس ياض حاجة بنت متناكة جاسر :: ايه ده بجد ؟.. مين دي ياسطي وعرفتها ازاي ميدو :: عرفتها من موقع كدة المهم دخلت كلمتها واخدت الفيس بتاعها وطلعت ست كبيرة في السن بس ايه كرباج جاسر :: كبيرة .. كام سنة ؟. ميدو :: اربعين سنة جاسر :: احااااااا دي من دور امي ميدو :: اه بس فرسة ياض جاسر :: وانت عرفت منين؟ شفته ميدو :: ايوة بعتتلي صورة ليها جاسر :: وشها ؟ ميدو :: لا ياعم جسمها جاسر :: ابعت يابن المتناكة عايز اشوفها ميدو :: طب افتح الفيس هبعتهالك جاسر فتح الفيس وميدو اخد خمس دقايق متردد انه يبعت صورة مامتة وهي واقفة عريانة لكنة في النهاية داس انتر وبعت الصور لجاسر جاسر بعد دقيقة كان رده علي ميدو احاااااا الولية دي جامدة اووووي ابعت ياسطي حسابها ميدو :: يعني تستاهل النيك جاسر :: خخخخخخخخ دي شكلها متناكة اصلا .. وجسمها جامد ابعت حسابها بقلم عادل المتميز ميدو :: ياصاحبي مش هينفع هي عملت الفيس ده علشاني ومحدش غيري عليه لو بعتهولك هتعرف انك من طرفي ومش بعيد تعمل لينا بلوك جاسر :: يابختك يابن المتناكة .. بصراحة جامدة اوي.. مفيش صور تاني ليها ميدو :: هطلب منها طبعآ حنين اتصلت علي ميدو وهو بيكلم جاسر .. ميدو بص عالشاشة وشاف حنين بتتصل جاسر :: ماشي لما تبعتلك صور ابعتلي ميدو :: تمام .. هقفل دلوقت علشان فيه مكالمة عالأنتظار جاسر :: ماشي سلام ميدو :: الو حنين :: ايوة يا ميدو .. انا خايفة اوي ميدو :: لا مش هينفع خوفك ده يا حنين.. وبعدين انا كلمتك الصبح مردتيش عليا ليه حنين :: كنت نايمة .. وبعدين صحيت لما اختك طلعتلي انت ازاي تقول ل اختك علي اللي حصل بينا ميدو :: انا واختي قريبين اوي من بعض وحكيت ليها علشان خايف بجد عليكي ومتخفيش ريم اختي ستر وغطا علينا حنين :: انت خلتني قدامها صغيرة اوي ومش عارفة اقولها ايه .. اختك عرفت انك نمت معايا وده صعب عليا يا ميدو .. انا خايفة بجد ومرعوبه ميدو :: يا حبيبتي انتي دلوقت قدام **** مراتي .. ومش هتخلي عنك مهما حصل .. وعلي فكرة انتي المفروض تفرحي اني حكيت ل اختي . ده اكبر دليل اني مش هسيبك ومش هتخلي عنك حنين :: بجد يا ميدو.. بجد مش هتسبني بعد اللي حصل بينا ميدو :: انتي مراتي يا حنين .. مراتي دي الحاجة اللي عايزك تكوني متأكدة منها.. ومش عايزك مضايقة بقي علشان محدش ياخد باله حنين :: حاضر يا ميدو ميدو قفل مع حنين ولقي رساله جاتلة علي الفيس من شهد شهد :: بتعمل ايه يا متناك ميدو :: مش بعمل حاجة شهد :: اخبار طيزك المتناكة ايه ؟ بتوجعك ميدو :: متفكرنيش بقي .. شهد.:: لا انا عايزك علي طول فاكر انت خلاص بقيت المنيوك بتاعي هبعتلك الفيديو والخيارة في طيزك.. علشان كل ما تشوفة طيزك تاكلك وفعلا شهد بعتت لميدو الفيديو اللي صورتة له ميدو :: بس علي فكرة انتي قولتي هتقوليلي ايه المتعة اللي بتحسيها في كدة.. واخدتيني في دوكة ومشيتي من غير ما تقولي شهد :: طالما بقيت الخول بتاعي هحكيلك بس مش هينفع اكتب ينفع تتصل وتكلمني دلوقت علشان اللي هقولو ميدو :: ماشي هتصل بيكي ميدو رن علي شهد شهد :: الو .. ايوة يامتناك ميدو :: قلب المتناك انتي شهد :: بص بقي يا سيدي انا هحكيلك انت عارف انا بابا ميت وماما اتجوزت بعد موت بابا بكام سنة اتعرفت علي واحد في شغلها واتجوزت وانا كان عمري 12 سنة بعد جواز ماما من عمو وحيد بسنة بدأ جسمي يكبر ويفور وبقي جسمي جسم واحدة مكتملة الأنوثة.. وبدأت احس بعمو وحيد يبص علي جسمي ويستغل غياب ماما او تكون في المطبخ بتعمل اكل القيه بيلمس جسمي ويتحرش بيا عمو كان ديما السفر بره مصر بحكم شغلة ولما كان بيرجع كان بيجبلي هداية كتير .. بدات احس اني قريبة منة وقدر فعلا يكسب حبي .. حبي له كا بابا طبعا لكن هو كان له هدف تاني .. جسمي طبعا .. كنت بحس بيه ديما يدخل اوضتي وانا نايمة وكنت بشوفة مطلع زبه ويضرب علي منظر جسمي وانا نايمة عشرة كنت بشوفة بس مكنتش اقدر اتكلم او اقول لماما علشان اولا كنت بخاف ماما ماصدقنيش . وكمان مكنتش عايزة اخسر الهداية والفلوس اللي كان بيدهالي مرة في المرة لقيتة بيتحرش بيا ويمسك جسمي ولما لقي قبول مني بقي بتمادي اكتر واكتر لغاية ما في مرة وانا كنت نايمة حسيت بيه وهو بيدخل اوضتي ولقيتة المرة دي جه علي رجلي وفضل يبوس رجلي ويمص صوابع رجلي وبعدين طلع بتاعة وضرب علي رجلي عشرة وجابهم عليها ميدو :: احا علي رجلك شهد :: اه وبقي بيعمل كدة كل ليلة لغاية ما مرة دخل الأوضة ولقيته بيقولي انا عارف انك صاحية وحاسة باللي بعملة وقومني واتفق معايا اتفاق كل ما هرضي اخليه يبوس رجلي واشتمة هيديني 100 جنيه في الأول طبعا مكنتش بحب اشتمه لكن هو كان بيطلب مني ويفضل يتحايل عليا اعاملة كأنة الكلب بتاعي.. ميدو :: ومامتك ؟ شهد :: مامتي مكنتش حاسة بحاجة وفاهمة انة بيحبني زي بنتة وطبعا كانت فرحانة بحبة ليا ميدو :: اه وبعدين شهد :: مرت السنين وبقي عندي16 كنت بقيت عاشقة للموضوع ده وكل فترة ادخل النت انقي كلب مطيع ليا .. لغاية ما هو يزهق او انا ازهق منه واشوف غيرو ميدو :: طب مين فتحك؟ شهد :: عمو وحيد هو اللي فتحني ويومها جابلي هدية سلسلة دهب وخاتم علشان يعوضني واتفق معايا انه هيعملي عملية لما اكبر ميدو :: اه معني كدة هتزهقي مني شهد :: طول ما انت بتسمع كلامي وتطيع اومري مش هزهق منك ميدو :: وانا اي حاجة هتطلبيها مني هعملها شهد ::: مش بمزاجك يا كسمك ميدو :: ههههههههه ماشي.. الا صحيح انتي كنتي بتكلمي جاسر من شوية شهد :: ايوة ميدو :: طب ليه ؟ شهد :: وانت مال كسمك .. بص يا ميدو علشان نكون متفقين ميخصكش اكلم مين واتناك من مين ماشي ميدو :: يعني ايه ؟ مش المفروض اني انا وانتي يعني .. شهد :: يعني ايه بقي ؟ ميدو :: يعني لو انا كلمت غيرك شهد :: لا يا كسمك .. انت متكلمش غيري اللي يكلم شهد يكون بتاعها هي وبس .. وخد بالك انا مش بهزر انا بتكلم بجد .. انت كلبي ومتناكي انا ولو عرفت انك كلمت بنت تاني هنيكك وهفضحك وهطلع تلاتة كسمك ميدو :: واشمعني انتي شهد :: هو كدة .. ها عاجبك ولا لا؟ ميدو :: ماشي ياستي شهد :: ايوة كدة اظبط يا كسمك يلا اسيبك انا دلوقت بعد.ما شهد قفلت ميدو كان حاسس بالاثارة الرهيبة اولا من طريقة تحكم شهد فيه واسلوبها الجديد عليه ومن جاسر صاحبة اللي عجبة جسم مامتة وده خلاه يفكر يعمل عضوية في احد المنتديات الخاصة بالمحارم وفعلا مافتتش الليلة وعمل حساب عالمنتدي بأسم ابن شادية وقفل المنتدي بعد ما عمل العضوية ....... تاني يوم كان اللقاء المرتقب بين ريم ومستر شريف ريم الصبح بعد ما لبست هدومها وراحت علشان تفطر مع مامتها واخوها ...حنين نزلت علشان يروحو المدرسة ريم عملت نفسها دايخة وهتقع علي الأرض وسندت علي حنين وحطت ايدها علي وشها يسرا قامت مفزوعة ميدو يسرا :: مالك يابنتي .. قعديها ياحنين ريم :: معرفش حسيت بدوخة كدة مرة واحدة حنين :: اخش اعملك مايه بسكر يسرا :: حاسة بدوخة بس ولا تعبانة ريم :: لا مش عايزة يا حنين من امبارح حاسة نفسي تعبانة يسرا :: طب متروحيش المدرسة النهاردة ريم :: مروحشةليه .. انا هبقي كويسة حنين :: مجتش من يوم لحسن تقعي مني في الشارع ولا في المدرسة يسرا :: لا خليكي متروحيش النهاردة.. .. بعد ما حنين نزلت ويسرا وميدو ريم دخلت روقت اوضتها وروقت الصاله قبل ما مستر شريف يجي ودخلت علي اوضتها طلعت بنطلون فيزون من بتوعها وتيشرت بضي كت لبستهم وحطت برفان من بتاع مامتها وفضلت قاعدة عالفيس لغاية ما تليفونها رن ريم :: ايوة يا مستر انت فين مستر شريف :: تحت البيت ايه الشقة امان ريم :: ايوة اطلع انا مستنياك مستر شريف طلع وريم كانت مستناه وفاتحة الباب وكل شوية تبص فوق خايفة حد من عند خالتها ينزل .. لغاية ما مستر شريف طلع ودخل الشقة وريم قفلت وراه ريم :: منور و****ي يا شريف شريف :: شريف كدة حاف مفيش مستر ريم :: هههههههه ايوة حاف وبعدين انت واقف بعيد عني ليه ماتقرب مني .. هموت واحضنك مستر شريف :: ههههههههه ماشي احط بس الشنطة بتاعتي علي الطرابيزة ريم :: هات يا سيدي الشنطة دي كدة.. اهي الشنطة يا عم .. تعالا بقي مستر شريف قرب من ريم وحضنها وريم حضنته اوي وكأنها فعلا كانت مستنياه من زمن فضلت حضناه وحست بزب مستر شريف وقف وخبط في بطنها ريم :: تعالا بقي اما اوريك الأوضة بتاعتي شريف :: يلا وريني ريم مسكت ايد شريف واخدتة ودخلت بيه الأوضة ايه رئيك بقي في الأوضة بتاعتي مستر شريف دخل بص شمال ويمين شريف :: جميلة اوي ريم :: هي بس اللي جميلة ؟ شريف :: ههههههههه شقية اوي انتي ياريم .. ومكنتش متوقع خالص انك تبقي كدة ريم قفلت باب الأوضة بتاعتها.. يعني جسمي عاجبك ؟ شريف :: بصراحة .. جامد جدآ ريم قربت منه .. وقفت قدامة وحطت ايدها علي زبه .. وانت كمان زبك جامد اوي ياااه يا شريف انت مش متصور انا كنت بحلم باللحظة دي من امتي .. لحظة اللي ايدي تمسك فيها زبك شريف :: للدرجادي عاجبك ؟ ريم نزلت بأيدها بشويش وطلعت تاني وراحت نازل علي ركبها تحت زبه .. وبصوابع ايدها نزلت سوستة بنطلونه .. وراحت مدخلة ايدها جوه .. تحت البوكسر وطلعت زبه هو اللي يشوف الزب ده ..معقول ميتنناش يمصىة وراحت مقربه علي زبه .. تبوس فيه وايدها تدعك في الراس وعنيها علي عيون مستر شريف اللي ساب نفسه ليها شريف :: بس تقوليلي بصراحة . انتي فعلا اللي فتحتي نفسك ريم قامت وقفت ونزلت البنطلون الفيزون بتاعتها .. وقلعت البضي وبقت قدامة بالكلوت الأسود والسنتيان نفس اللون وانا هكدب عليك ليه.. انت اول راجل هيدخل زبه في كسي وراحت فاكه حزام البنطلون بتاعة وفكت زرار البنطلون ونزلتة وراحت زقاه بأيدها علشان يقعد عالسرير شريف راح يقلع هو البنطلون بتاعة لكن ريم مسكت ايده وباعدتها عنه وقالت له انت متعملش حاجة خالص قلعتة البنطلون ونزلت تحت رجليه قلعتة الجزمة والشراب وراحت طالعة بأيده علي فخاده وصوابعها دخلت تحت البوكسر ونزلتة عيونها وهي باصة لها كان كلها سكس وجنس ومحن السنين .. ولا كأنها اكبر شرموطة من شراميط البرنو ومسكت بصوابعها راس زبه وراحت نازلة بلسانة عليه .. وبدات تحرك طرف لسانها بخفة علي خرم زبه . وايدها نزلت من تحت لبضانة .. فتحت بوقها وخدت راس زبه .. مص ورضاعة وهيجان ... شريف نسي في اللحظة دي انها عيله عمرها 13 سنة .. وايده راحت علي شعرها صوابعة دخلت بين خصلات شعرها .. وريم بتمص وترضع زبه لما انتصب علي اخرو .. راحت قايمة وقلعت السنتيان والأندر وطلعت فوق منه .. مسكت زبه بأيدها من تحت وحطتة علي فتحة كسها وراحت قاعدة عليه اووووووف .. اوووووووف. زبك تخين اووووي يا شريف .. اححح اححححححح.. مالي كسي شريف قام وهي قاعدة علي زبه وراح بشفايفة علي بزازها اخد حلمة بزها الشمال .. وبقي بقلم عادل المتميز عمال يرضع فيها .. وريم هايجة وممحونة .. وراحت حضناه من رقبتة وادتلة بزتها التانية علشان يرضعها هي كمان بعد ما شريف رضع ومص بزازها بدأت تطلع وتنزل علي زبه وايديها ساندة وراها علي مرتبة السرير اححححححح احححححححح اوووووف اووووووف.. يالهووي يالهوووووي .. زبك حلو ي شريف زبك جوايا ممتعني .. اوووووف قوم نكني انتي يا شريف ريم قامت وراحت نايمة علي ضهرها ورفعت رجليها له وشريف قام علي ركبه .. دخل بين وراكها وراح قالع القميص ورماه جنبه ومسك زبه وحطه في كسها اوووووف .. ايوووه .. ايوووه .. دخله كله .. كسي هيجان عليك اووووي .. ايوه كدة ياشريف .. نكني بقي اوووووي .. كسي الصغنن هيتجنن عليك يا شريف .. شريف مدخلة زبه كله جواها وعمال يطلعة ويدخله جوه كسها وريم بتقوله انت بتنيك بنت من دور عيالك يا مستر .. بتنكني في كسي الصغنن اااااااه.. ااااااه .. زبك فشخني يا شريف.. اوووو اووووو.. كمان . نكني جامد .. نكني جامد يا شريف شريف رفع رجل ريم علي كتفة ونزل الرجل التانية وبقي بيدك زبه في كسها دك احححححح.. حلو .. حلو يا شريف اوي .. اوي .. اوي ياشريف.. زبك مولع كسي ...اااااااه .. فضل شريف ينيك في ريم بقوه وبعدين راح طلب منها تنام علي بطنها ريم نامت علي بطنها وهو طلع فوق منها .. وبأيده من تحت رفع وسطها لفوق شوية .. وبأيده حط زبه في كسها .. وراح شاحطو جواها.. خلي ريم صرخت من المتعة والوجع .. وراح دايس علي ضهرها وخلاها نزلت بوسطها وجسمها كله عالسرير وهو نام فوقها بكل جسمة .. وبقي عمال يدخل زبه جواها اووووي ويسحبة نص سحبه .. ويرجع يدخلة اوووي ويسحبه نص سحبه ريم حست بروحها بتطلع كل ما زبه يطلع من كسها وترجع تاني كل ما زبه يدخل كسها اااه يا شريف .. اه يا حبيبي .. نكني كمان .. نكني اوووووي ... خلي زبك في كسي اوعي تخرجة علشان خاطري فضل شريف ينيك في ريم بالوضع ده وبعدين سحب زبه وخلي ريم تفلئس له وجه من وراها وراح حط زبه في كسها من ورا اخخخخخخخخخخخ.. كسم زبك ..ايه ده .. ايه المتعة دي ياشريف .. اوووووف .. اوووووف شريف ماسكها من وسطها وعمال يشيل زبه ويرجع يدخله . دخول وخروج متتالي وسريع واهات ريم وانفاسها المتسارعة .. ورنة صوت لحمة في لحمة .. كلها اصوت تهيج الحجارة والخشب اللي في الأوضة لغاية ما مستر شريف طلع زبه من كسها لما حس انه خلاص هيجيب لبنة بقلم عادل المتميز وريم قامت بسرعة اخدت زبه في بوقها وراحت قافلة عليه بشفايفها وايدها من تحت بتلعب في بيضانة... لغاية ما شريف مسك راس ريم وحشر زبه في كسها وراح منزل لبنة كله في كسها ريم رضعت لبن زبه وبلعتة .. وفضلت تمص وتمص لغاية مبقاش فيه لبن .. وراحت رامية جسمها عالسرير جنب منه وبكدة نكون خلصنا الجزء الثالث من قصة انثي ضائعة في بحر المتعة واتمني ترك تعليق تشجيعي من اجل تقديم المزيد اولا انا بعتذر ليكم علي التأخير الكبير في نزول الجزء الرابع وده طبعا بسبب شهر رمضان وبعده العيد كل عام وانتم بخير . واتمني انكم متكنوش نسيتم الأحداث اللي فاتت السلسلة الثانيه قصة انثي ضائعة في بحر المتعة بقلم / عادل المتميز الجزء الرابع .......... مستر شريف :: الو ايه يا حبيبتي فينك يسرا كانت قاعدة في كافيه مع وليد وكانوا بيتغدو مع بعض ولما شافت رنة مستر شريف قامت واستأذنت ترد علي التليفون يسرا :: الو ايوة ياقلبي انا مع زميلاتي بنتغدي بره مستر شريف :: يعني مقولتيش يسرا :: اهي طلعت في دماغهم مرة واحدة مانت عارف بقي شريف :: ماشي ياقلبي هتاخري يسرا :: اه يعني لسة شوية احنا يدوب لسة داخلين المطعم شريف :: قلبي لما تخلصي وهتيجي تمشي رني عليا ماشي يسرا :: ماشي ياقلبي شريف قفل مع يسرا وبص لريم وقالها اهو ياستي ملكيش حجة مامتها بتتغدي مع زميلاتها في الشغل .. يلا بينا بقي ريم :: بصراحة انا خايفة اروح معاك الشقة شريف :: ليه ؟ مانا فهمتك دي شقة بدي فيها الدروس ومتخفيش طلوعك وطلوعي عادي .. تلميذه مع المدرس بتاعها.. يلا بقي قبل ما الوقت يجري ومامتك تروح البيت ريم :: ماشي .. يلا بينا ..... وليد :: مين اللي كان بيكلمك يسرا :: ده .. ابني كان بيشوفني فين وليد :: اه .. طب احنا علي اتفقنا بعد ما هنخلص هفسحك يعني اليوم كلة بتاعي يسرا :: ههههههههه ماشي بعد ما وليد ويسرا اتغدو وهما ماشيين علشان يكربو العربية يسرا :: بقولك ايه انا حابه اتمشي شوية وليد :: يعني اسيب العربية ونتمشي علي رجلينا يسرا :: اه شوية كدة نتمشي وبعدين نبقي نرجع للعربية وليد :: ماشي زي ما تحبي وليد فوجئ بيسرا وهي ماشية جنبه حطت ايدها في ايده انجشة وليد مكنش مصدق نفسة وكان حاسس انه طاير من الفرحة .. معقول اللي حصل ده .............. ريم :: ياسيدي ياسيدي .. الشقة فيها سرير ومرتبة وتليفزيون .. ايه كنت بتجيب ماما هنا ولا ايه شريف :: تصدقي بقي ان مامتك عمرها ماجت هنا ريم :: ياسلام .. اومال بتقابلها فين . ده غير شقتنا طبعا شريف مامتك عمرها ماقبلت تخليني اقابلها بره ريم :: السرير حلو اوي .. قولي بقي السرير.. نمت مع مين عالسرير ده شريف بيقلع هدومة ابتسم وهو بيقلع البنطلون وبعد ماقلعة قرب علي ريم مفيش غيرك دخل الأوضة دي ريم :: ههههههههه شريف :: ايه مش مصدقة .. وايده بتمشي علي صدرها ريم حطت ايدها حوالين رقبة مستر شريف وبصوت كله محن .. هعمل نفسي مصدقة شريف اخد ريم و نام بيها عالسرير وايده بتفعص في بزازها وبتتسحب لتحت لغاية ما وصلت لبين فخادها ريم بأيدها نزلت وش شريف عليها وبتتأوه زي الشرموطة وشفايفها اخدت شفايفة بقلم / عادل المتميز اي اي اااااه ااااااه .. احححح اححححح شريف فك زرار الچيبة ونزلت بصوبعة السوستة ودخلت تحت الجيبة وصوابعة رتحت لكسها من فوق الأندر وبقت ربم بتتلوي وترفع وسطها وكسها له اللي ايده بتلعب في كسها اه اه .. اوووي اوووووي .. ايييي ايييي شريف :: تعرفي ياريم ريم :: ايي ايييي .. ايه يا قلب ريم . ااه ااااااه شريف :: برغم انك صغيرة وتعتبري بنت مفعوصة الا انك ست . ست بكامل انثوتها ريم بصوت ممحون وهي بتتلوي وصوابع شريف داخلة بالاندر في كسها :: يعني عجباك ياروحي. شريف قام ومسك جيبة ريم ونزلها ريم رفعت رجليها الاتنين له وشريف قلعها الأندر ريم قامت وقلعت البلوزه والبرا وشريف طلع فوقها ونام عليها وراح بشفايفة علي بزازها ريم :: اي اي مالك ياراجل انت .. براحة شريف :: معقول البزاز دي كلها ريم :: بزازي فيها نار يا مستر.. ارضعهم اووووي شريف :: دانا هكلهم مش هرضعهم بس شريف عمال يمص ويرضع في بزاز ريم اللي ايدها نزلت من تحت ومسكت زبه وبقت عمالة تدعك فيه من فوق البنطلون.. وبعدين راحت قايمة وشريف قام من فوقها وراحت علي زبه ونزلت السوستة ودخلت ايدها وخرجت بزبه ريم :: اووووف علي زبك يا مستر.. وبشفايفها قربت منه وبقت عمالة تبوس في راسه وايد مستر شريف بتتمشي علي شعرها ريم فكت الحزام وفكت زرار البنطلون وطلعت بايدها تفك زراير القميص شريف قلع وريم راحت منيمة شريف علي ضهره ونامت جنبة ودخلت بشفايفها علي حلمات صدره امممم امممممم.. حلوين اوووووي شريف :: ريم .. مش هتقوليلي مين اللي فتحك بقي ريم ابتسمت ورجعت تمص في حلمات صدره وصوابعها بتلعب في شعر صدره وقالت بصوت خافت وكله دلع بنت مايصة مانا قولتلك يامستر . انت بتنسي ولا ايه.. انا اللي فتحت نفسي شريف:: مش مصدقك علي فكرة ريم نزلت بايدها ومسكت زب شريف خلاص اعتبر ده اللي فتحني . وناكني واخد شرفي وداست علي شفايفها بغنج وعيونها كلها نيك ومحن وراحت قايمة ونزلت علي زبه انا عايزه امص زبك بقي .. بأيدها رجعت شعرها اللي كان نازل علي وشها وراحت واخده زبه بين شفايفها اممممم امممم .. زبك حلو اووي يامستر شريف :: يخرب بيت هيجانك .. انتي غلبتي مامتك في مص الزب ريم :: ماما بتعرف تمص زبك زي كدة .. اممم اممممم.. حلو اوي .. ويالهوي علي بيضانك .. هموت واكلهم ريم نزلت بلسانها لتحت البيضان وبطرف لسانها بتحركهم شمال ويمين وعماله تلحس ولا اكبرها شرموطة وشريف هايج من طريقة ريم الممحونة وبعد ما ريم اكلت زبه وبيضانة لحس ومص ورضاعة راح قايم ونيمها علي بطنها ورافع رجليها وحط زبه علي فتحة كسها ريم بدلع ومياصة وصوت هامس انت هتعمل ايه يا مستر .. هتنكني .. هتنيك تلميذتك بقلم / عادل المتميز شريف :: تلميذتي ايه بقي .. انتي فرسة نتاية عايزه تتناك ليل ونهار وراح مدخل زبه بالكامل في كسها ريم :: اييييب. براحة يامستر .. زبك بيوجع اوي شريف :: ماهو براحة اهو ريم :: ااااه ااااااه.. اوي .. اوي يا مستر... اووووف .. كمان .. ايووة .. اوووي اوووي .. اححححح اححححح شريف شغال ينيك في ريم اللي رفعت له رجليها وبتتموحن له علشان يفضل زبه واقف ومالي كسها شريف :: ايه يا رورا .. عاجبك زبي ريم :: اووي .. عاجبني اووي .. نكني .. نكني .. ااااه .. ااااه.. كسي .. اوووف كسي مش قادرة شريف :: ماله كسك ريم :: تاعبني اوي .. كسي تاعبني يامستر .. نكني كمان.. اووي ياحبيبي .. دخله كله جوايا . مش عايزة زبك يطلع من كسي شريف عمال ينيك ريم براحة . بيدخله زبه للمخاصي في كسها ويطلعة براحة ويرجعة يدخله تاني براحة شوية شويه وبعدين بدا الرتم يتسارع والنيك يبقي اقوي نسبيا وريم بصوابعها بتفرك في حلمات بزازها وبعدين شدت شريف من رقبتة علشان يمص حلماتها وهو بينكها شريف دخل زبه للاخر لدرجة ان ريم حست انه زبه وصل للرحم عندها ونزل بشفايفة يرضع حلمات بزازها ريم :: عض .. عض يامستر.. عض حلماتي .. اووووي .. ايوووه اوووووف يالهوي يالهوي .. ايه المتعة دي ... ريم بتفعص في بزازها وشريف بيعض ويمص فيهم وبعدين رجع ينيك من تاني في كسها تليفون ريم رن ومستر شريف فوق منها ريم مدت ايدها وهي بتتناك واخدت الشنطة بتاعتها وطلعت الموبايل ريم شاورت بصباعها علي بوقها علشان مستر شريف يبطل نيك ريم :: الو .. ايوة يا ميدو ميدو :: انتي فين . المفروض تكوني رجعتي من ساعة ريم :: اه انا بخد حصة عند صفاء صاحبتي ميدو :: هتتاخري يعني ريم :: قدامي ساعة علي ما اخلص ميدو :: ماشي عموما انا لو نزلت هتلاقي مفتاح الشقة في مكانة تحت الدوسة ريم :: ماشي ريم بدل ما تقفل نسيت الفون مفتوح وحطتة جنبها وميدو سمعها يلا يا مستر كمل نيك .. نكني اوووووي عايزة زبك يفشخني مستر شريف بدا يرزع زبه في كس ريم اللي بتتأوه وبتتشرمط تحت منه وميدو زبه كان بيجيب لبن وهو سامع اختة بتتناك ريم :: بقولك ايه .. قوم نكني في طيزي شريف :: نعم ؟ انيكك في طيزك ريم قامت وفلقست له وايدها فتحت له طيزها يلا .. عايزه زبك يفشخني شريف قام ونزل علي ركبه وشد ريم ناحيتة .. وحط زبه علي خرم طيزها ريم :: بل خرمي الأول .. انت كدة هتعورني شريف تف علي خرم طيزها وتف علي ايده ودعك راس زبه وريم فاتحة له طيزها وكل شوية تلتفت ناحيتة وتبص عليه وهي مستنيه تحس براس زبه علي خرمها شريف لذق فيها وبأيده حط زبه علي خرم طيزها الصغير وكانت المفاجئة ل شريف ان خرمها مكنش ضيق زي ماكانت متوقع اه زبه دخل بصعوبة بس مش بصعوبة اوي .. من تاني محاولة كانت طيزها فتحت له وبلعت راس زبه زبه انزلق بالكامل في طيزها ريم :: اححححححححح.. احححححح اوووووف اووووف .. نكني .. نكني ياشريف .. نكني في طيزي ... ايي ايي اوووو اووووو. اووووي .. شريف ماسك ريم من جناب طيزها وزبه بالكامل جواها . وبيطلعة براحة ويدخله براحة.. لكن ريم مكنش عاجبها وبقت بتصرخ فيه ينكها اوووي شريف مره في التانية في التالتة مستحملش لبونة وهيجان ريم وراح جسمة كله متشنج وايده قفشت في لحمة وصوابعة غرزت فيها لدرجة انها احمرت من صوابعة وجاب لبنة في طيزها ريم :: ايه ده جبتهم ؟ شريف :: اااااااااه .. ايه الهيجان ده ريم :: بصوت زعلان طفولي .. ملحقتش استمتع بزبك وهو في طيزي شريف بعد ماجاب لبنة في طيز ريم قام مسح زبه وبعدين قعد علي طرف السرير ولع سيجارة شريف :: قوليلي بقي بصراحة .. انتي اتناكتي في طيزك كام مرة ريم ضحكت وقامت تلبس هدومها ايه طيزي قالتلك انها اتناكت قبل كدة شريف :: اكيد .. الطيز دي اتناكت لما شبعت ريم :: هههههههههه وانت هيفرق معاك في ايه .. المهم انك اتبسطت وطت علشان تاخد موبايلها اكتشفت ان تليفونها مفتوح مع ميدو .. استغربت لكن مبينتش قدام مستر شريف قفلتة وحطتة في شنطتها شريف :: يعني انتي اتناكتي فعلا ريم لبست هدومها .. ايه مش هتوصلني ؟ شريف :: هوصلك طبعا .. شريف قام لبس هدومة ونزل مع ريم بقلم / عادل المتميز ..... يسرا :: وليد ممكن اسألك سؤال شخصي وليد :: انتي تسالي زي ما انتي عايزة يسرا :: انا عارفة انك كنت بتحب مراتك ده بناء علي كلامك انت . بس انت ليه مفكرتش تتجوز بعدها .. يعني انت لسة صغير وجربت الجواز وكدة وليد :: جربتة يعني ايه يسرا :: يعني جربتة ... وليد :: اه تقصدي .. يسرا قاطعتة قبل ما يكمل يسرا :: متكملش ارجوك .. جاوب من غير ماتفسر وليد :: يسرا ممكن يعني بعد اذنك نتكلم بصراحة يسرا :: طبعا بصراحة وليد :: بصراحة انا ضد فكرة الجواز علشان الحتة دي .. يعني الجواز عشرة ولازم يكون فيه حب ومشاعر بينا يسرا :: يعني انت مفيش واحدة اعجبت بيها بعد مراتك وفكرت انك ترتبط بيها وليد :: هو فيه فرق مابين الاعجاب والحب ومع ذلك اكيد فيه يسرا اضايقت لكن تمالكت نفسها علشان وليد ميخدش باله يعني كان فيه . طب اعجاب ولا حب وليد :: بصراحة الاول انا فكرتة اعجاب لكن طول ما هي قدامي بكون حاسس اني مش شايف غيرها ولما تبقي مش قصادي بحس اني مش بفكر غير فيها نفسي تفضل علي طول قصادي يسرا :: ده لا هو اعجاب ولا هو حب وليد :: اومال ايه بقلم / عادل المتميز يسرا :: ده عشق .. طب لما فيه ودي مشاعرك ناحيتها ليه مفكرتش ترتبط بيها وليد سكت شوية ووقف وبص عليها وقالها علشان مينفعش للاسف يسرا :: ليه مينفعش ؟ هي مش بتحبك ؟ وحتي لو مش بتحبك فاكيد مشاعرك دي وصلت ليها .. ميدو :: مش عارف اقولك ايه بصراحة لكن هو مينفعش لانها متجوزة يسرا حست بالخجل وفي نفس الوقت قلبها كان بيرقص من جواها لانها تاكدت ان وليد يقصدها .. لكن لحظات وعملت نفسها مش واخدة بالها يسرا :: متجوزه ؟ .. طب وبعدين وليد :: ولا قبلين .. هتصدقيني لو قولتلك انا كل اللي محتاجة بس انها تكون قصاد عيني .. مش طالب من **** اكتر من كدة .. حتي لو معرفتش بحبي لانة كدة كدة هي مش من نصيبي يسرا :: انا تعبت .. ماتيجي نرجع ونركب العربية وليد :: مش عايزة تعرفي مين الست دي يسرا :: بخجل وبصت في الأرض .. لا وليد وقف ومسك يسرا من كتافها وبص في عنيها.. علي فكرة انتي الست دي يسرا :: وليد .. انا همشي وليد :: طب استني .. يسرا . استني هوصلك بقلم / عادل المتميز يسرا ندهت علي تاكسي وركبتة ووليد وقف في نص الشارع ندمان علي اعترافة ل يسرا اللي كان صريح جدا ومحرج ليها لكن يسرا كانت مبسوطة اوي بكلام وليد وطول الطريق وهي ماشية بتفكر في كلام وليد ليها ......... ريم علي ماروحت البيت كان ميدو متصل عليها فوق الخمس مرات وفي كل مرة ريم تكنسل عليه واول ما دخلت البيت كان ميدو مستنيها وعامل فيها دكر وراجل ميدو :: كنتي فين بقي؟ ريم :: في الدرس ميدو :: اه .. درس ايه ده بقي ريم :: مالك ؟ مش علي بعضك ليه وكمان طول ما انا جاية في الطريق عمال ترن ترن ميدو :: بلجلجة ماليش بس اصلك اتأخرتي اوي ريم :: مانا قولتلك قدامي ساعة .. ايه ماما جت؟ ميدو :: لا وكلمتها قالت هتتأخر ريم :: طيب .. مشيت ودخلت اوضتها تغير هدومها وهي بتقلع وواقفة بالكلوت والسنتيان ميدو فتح باب الأوضة ودخل عليها ريم :: ميدو .. في ايه ميدو :: علي فكرة وانا بكلمك قصدي بعد ما كلمتك انتي نسيتي تقفلي التليفون ريم :: اه اخدت بالي بعد ما خلصت .. ايه .....؟ ميدو :: يعني انتي عارفة اني عارف انك..... ريم :: بأبتسامة كلها تحدي وقوة غريبة اني ايه ؟ ميدو :: ريم ده كان مستر شريف صح ريم وطت جابت الترنج بتاعها من اسفل الدولاب :: ايوة هو ميدو :: من امتي وهو ريم :: ايه انت مضايق ؟ ميدو :: ريم خدي بالك انتي اختي والطبيعي اني اضايق ريم ضحكت وخبطت علي صدر اخوها طبيعي ايه ياميدو .. وبعدين ما مستر شريف بينام مع ماما وانت نفسك هتموت وتنام معاها ولا نسيت الرسايل اللي بتبعتها ليها وبتصور ليها زبك ميدو ملقاش كلام يقولو ريم لبست الترنج وخرجت من اوضتها وراحت المطبخ تعمل الأكل وميدو وراها ريم :: هتفضل تروح ورايا كدة كل حتة اروحها ميدو :: من امتي ياريم ؟ ريم :: تاني مرة دي ياسيدي .. ارتحت ميدو :: هو عرف انك مفتوحة ريم :: طبعا عرف .. هو نام معايا نوم كامل ميدو :: نعم ؟ وقولتي له ايه ؟ ريم :: اه فهمت .. انت خايف اكون قولت له .. لا متقلقش انا قولت له اني انا اللي عملت في نفسي كدة ميدو :: مش ده قصدي .. بس هو صدقك ريم :: يصدق او ميصدقش .. هو مش هيفرق معاه .. هو لقي واحدة عايزه وبينام معاها هيفرق معاه في ايه ميدو :: طب وراح ساكت ريم اخدت الاكل وخرجت بيه عالصالة وميدو وراها بقلم / عادل المتميز ميدو لسة هيتكلم لقي باب الشقة بيتفتح ومامتة دخلت وقفلت الباب ميدو سكت ودخل الاوضة بتاعتة وهو في قمة هيجانة يسرا :: ايه ياحبيبي انتي لسة بتاكلي ؟ ريم :: اه اصلي جيت من المدرسة تعبانة فردت جسمي شوية وبعدين عملت الأكل .. اومال انتي اتأخرتي ليه يسرا :: مفيش كنت مع زمايلي في الشغل اتغدينا بره . بقلم / عادل المتميز ......... ميدو قاعد في الأوضة بتاعتة هايج وهو بيتخيل اختة بتتناك من مستر شريف وصوت اهاتها ولبونتها مخليه علي اخرو ... طلع زبه وبقي عمال يدعك فيه وهو بيتخيل ريم نايمة علي بطنها وفوقها مستر شريف بينكها لكن خياله فصل علي رنة تليفونه ميدو :: الو ايوة يا شهد شهد :: ستك شهد يابن المتناكة ميدو :: ستي وست اللي خلفوني كمان تصدقي كنت لسة بفكر اكلمك شهد :: كسمك يا متناك .. ايه طيزك بتاكلك وعايزني انيكك ميدو :: بقولك ايه هو مفيش غير طيزي اللي عجباكي .. زبي مش وحشك شهد :: اه يا كسمك طيزك احلي حاجة فيك اصلا ميدو :: وزبي لا يعني شهد :: زبك صغير يامتناك هههههههه .. بقولك ياخول انت انا عايزة اشوفك بكره ميدو :: ياريت .. ايه نتقابل في شقتي دانا هفشخك بكره شهد :: وحيات امك المتناكة بكره لهفشخك انا .. وهخلي طيزك زي طيز المرة المتناكة .. اسكت ياخول جالي زب امبارح عمو كان مسافر وجابة هفشخ امك بيه ميدو :: احا .. زب صناعي .. وعمك جابه ليه شهد :: انا كنت طلبتة منه وكمان جابلي بدله مستريس جلد سودا هلبسهالك بكره .. تعرف يامتناك ياخول . هموت وتبقي تحت رجلي بكره ميدو :: وانا تحت امر جزمتك ياقلبي.. بس بجد انتي شايفة زبي صغير شهد :: اه يامتناك زبك صغير .. بس انا اصلا اللي عاجبني فيك طيزك ميدو :: افهم من كدة مش هنيكك بكره شهد :: كسمك ياميدو .. بقولك ايه يامتناك بكره هتلبس اندر المتناكة امك ماشي ميدو :: انا عايز البس اندر اختي شهد :: حلو يا متناك وكمان تلبس برا ياخول وياسلام لو قميص نوم كمان اوووووف دانت هتبقي الشرموطة واللبوة بتاعتي ميدو :: كلامك هيجني من دلوقت شهد :: عايزك لبوة ومتناكة بكره يا خول ماشي؟ ميدو :: خول ومتناك ولبوة تحت جزمتك ياستي ......... يسرا :: الو ايوة يا وليد وليد :: ممكن نتكلم شوية وتسمعيني ده لو ينفع يعني يسرا :: ماشي معاك وليد :: ايه قاعدة لوحدك ؟ ينفع يعني اخد راحتي بالكلام يسرا :: اه انا في اوضتي كنت داخلة اريح شوية وليد :: طب اسيبك تنامي واكلمك لما تصحي يسرا :: لا لا انا مكنتش هنام انا فاردة جسمي بس وليد :: طب انا بجد اسف علي كلامي بتاع النهاردة يسرا :: بص يا وليد انا عارفة ان مشاعرك دي غصب عنك بس انا كمان ست متجوزه وعندي اولاد كبار ومينفعش وليد :: انا عارف ومقدر ده بس بجد غصب عني اول حاجة مشاعري نفسها غصب عني وغصب عني ضعفت وقولت ليكي . انا مش عارف لما بكون معاكي ايه اللي بيجرالي . ولما بتغيبي او بتروحي مبقدرش مفكرش فيكي انتي واخده كل وقتي وكل مساحة تفكيري يسرا :: طب وبعدين يا وليد انا ست متجوزة وانت عارف ده كويس وليد :: انا مش عايز منك اكتر من انك متزعليش مني وبجد مشاعري دي غصب عني .. حاولت كتير امنعها لكني مقدرتش يسرا :: انا مش عارفة اقولك ايه لاني متاكد انك صادق في مشاعرك وكمان محاولتش تضايقني بالعكس وليد :: يعني بجد مش زعلانة مني يسرا :: لو كنت زعلانة مكنتش رديت عليك من اصلة وليد :: بجد .. انا كنت خايف اوي تكوني زعلتي وبعد ما مشيتي فضلت طول الوقت احاسب نفسي يسرا :: هههههههه لا وانا اسفة اني مشيت ومكملتش وعدي ليك ونبقي مع بعض طول اليوم وليد :: ياستي فداكي اليوم وكل يوم . وتتعوض يسرا :: طب هتغديني ايه بكره وليد :: احلفي ؟ بجد .. انتي بتتكلمي بجد .. يسرا:: ايه ياعم مالك .. طب خلاص مش هنتغدا طالما مش مصدق بقلم / عادل المتميز وليد :: انتي بتقولي ايه .. لا طبعا دانا هستني بكره يجي بفارغ الصبر وهما بيتكلمو جت مكالمة ليسرا علي تليفونها بصت شافت مستر شريف اللي بيتصل بقلم / عادل المتميز يسرا :: طب انا هقفل دلوقت جوزي بيتصل بيا من بره وليد :: ماشي سلام ياقلبي .. اسف اقصد سلام يسرا :: ههههههههههه سلام يا وليد يسرا :: ايوة ياشريف شريف :: ايه كنتي بتكلمي مين يسرا :: ده جوزي كان بيكلمني شريف :: اه طب انتي لسة مروحتيش؟ يسرا :: لا روحت من ساعتين شريف :: ساعتين ؟ وما اتصلتيش بيا ليه مش متفق معاكي تتصلي بيا وانتي ماشية يسرا :: معلش ياقلبي نسيت واللهي اتلهيت معاهم وكمان مشينا مع بعض فنسيت شريف :: طب ايه عايز اشوفك وحشاني يسرا :: معلش ياقلبي الدورة جتلي النهاردة ومش هينفع نتقابل بعد بكرة شريف :: الدورة ؟ مش كانت عندك لسة قريب يسرا بلخبطة :: اه اه اصلها مش منتظمة معرفش ليه . هي بتنزل بدري اوقات يعني عندي شوية مشاكل في الشغل مخليني متوترة ويمكن ده سبب نزولها بدري ......... حنين :: حبيبي انا نازلة اشتري حاجات لماما ميدو :: هتتأخري بره حنين :: لا بس انت وحشني كنت عايزة اشوفك ميدو :: انتي كمان وحشاني بس مش هينفع انزل حنين :: ليه ؟ عايزة اشوفك يكش خمس دقايق . حضنك وحشني اوي ميدو :: حبيبتي اصل ضهري وجعني .. طب اقولك استني متنزليش غير لما اديكي رنه حنين :: خلاص ياحبيبي لو ضهرك وجعك متنزلش ميدو :: لا هلبس وانزل ميدو قام ولبس هدومة ونزل قابل شقتة اللي تحت ورن علي حنين اللي نزلت قابلتة ميدو فضل يبوس ويقفش في حنين وكان بيتخيل نفسة المستر شريف وهي اخته ريم ومطولش معاها وملحقش اصلا يدخل زبه في كس حنين وكان جايب لبنة ميدو :: ايه ده اول مرة تحصل معايا حنين :: ولا يهمك ياقلبي المهم اني كنت في حضني ميدو :: اه . اه . يمكن علشان تعبان بس حنين :: هو بصراحة احسن انك جبتهم بسرعة علشان ماما متستعوقنيش .. انا همشي ياقلبي اجيب طلبات ماما ولما ارجع هكلمك ميدو :: ماشي .. استني بس ابص بره وبعدين اخرجي ......... تاني يوم بعد ما الكل نزل حنين وريم علي مدرستهم ويسرا علي شغلها وميدو نزل مع ابن خالته خرج بعد ما دخل المدرسة ورجع علي البيت وهو راجع اتصل بشهد اللي قالت له انها نزلت من البيت وفي طريقها علي بيتة ميدو روح البيت وطلع من دولاب اختة اندر وبرا من بتوعها وقميص نوم لبسهم زي ما شهد طلبت منة وفضل مستنيها لغاية ما اتصلت بيه وقالت انها تحت البيت ميدو قالها اطلعي مستنيكي في الشقة وفعلا شهد طلعت وقبل ما ترن الجرس كان ميدو فاتح ليها شهد :: ايه بالبوه يا متناكة ده .. لفي كده يامتناكة ميدو قفل الباب علي طول هتفضحينا .. ايه اللي بتقوليه عالباب ده شهد :: اعمل ايه يابن المتناكة .. القميص عليك يجنن ومنظر كسم طيزك يهوس ميدو :: طب ندخل جوه وتقولي كل اللي انتي عيزاه شهد :: ماشي .. انا هدخل اوضتك وانت يابن اللبوه عايزك تعملي كوباية شاي علي ما اغير هدومي ميدو :: حاضر من عنيا شهد.دخلت حطت موبايلها عالتسريحة وظبطتة وشغلته في وضع تسجيل الفيديو .. وغيرت هدومها وطلعت من شنطتها عدت الشغل .. ميدو لما رجع شافها لابسة له الزب الصناعي فوق البدلة الجلد منظرها زي منظر ستات افلام البرنو بلدة جلد سوده مكونة من قطعتين قطعة من فوق حملات وفوق السرة وتحت منها سنتيان اسود ومن تحت شورت ماسك في طيزها وفخادها ولابسة جزمة بوت برقبة طويلة علي شراب شبكة اسود لغاية فخادها قاعده علي طرف السرير وحاطة رجل علي كل وكانت مستنياه شهد :: ادخلي يالبوة .. يالهوي عليكي يامتناكة تجنني ميدو دخل وحط الصنيه علي التسريحة شهد :: ابعديها يامتناكة بعيد عن التليفون علشان بيصورك ميدو بعد الصنيه علي التليفون وشهد طلبت منة يجي عندها شهد :: لفي يالبوه .. اووووف عليكي طيز بنت متناكة .. وراحت ضرباه بأيده علي طيزه بقولك ايه .. انزلي يامتناكة علي ايدك ورجلك والحسي جزمتي ميدو نزل علي ايده ورجليه تحت رجلين شهد اللي رفعت له رجليها وادتلة نعل جزمتها علشان يلحسه ميدو زليل مكسور بيلحس بلسانة جزمتها شهد :: عارف يابن المتناكة انا طلبت اجي ازلك وانيكك وافشخك ليه ميدو :: ليه ؟ شهد :: علشان انا قولتلك ونبهت عليك متكلمش غيري وقولتلك انت بتاعي لكن انت ياخول يامتناك في طيزك مسمعتش كلامي ميدو :: مسمعتش كلامك في ايه ؟ شهد :: انت مش بعت صورة واحدة متعرف عليها عالفيس لجاسر.. صح يا متناك ولا مش صح ميدو جه يقوم علشان يتكلم شهد :: اياك تقف .. خليك تحت رجلي ياكلب يابن الوسخة .. حصل ولا محصلش ميدو :: حصل .. بس جاسر قالك ليه وازاي شهد :: وانت فاكر ان جاسر ممكن ميقوليش او يخبي عليا هو بيعمل ايه شهد قامت وراحت ماسكة ميدو من شعر راسه وشدتة .. دانا هطلع ميتين امك علشان لما اقولك حاجة بعد كدة تبقي تسمع كلامي ومتكسروش قومي يا متناكة . عايزكي تقفي جنب السرير وتديني طيزك ميدو قام وسند بأيده علي طرف السرير وشهد وقفت وراه ورفعت القميص من ورا وشافت منظر طيزو اللي منفوخة مشدوده في الاندر بتاع اختة شهد :: الاندر مخلي طيزك متناكة اكتر ماهي متناكة.. اندر اختك ده ميدو :: ايوه شهد :: واضح انكم عيلة كلها طيزه حلوة واختك الظاهر كدة عليها طيز مش اقل من طيزك يامتناك ميدو :: كلامك ده مخليني مولع شهد :: اه انت شكلك بتحب التعريص ونفسك في طيز اختك يامتناك .. علشان كدة طلبت تلبس لبسها ميدو :: اي حاجة انتي هتقوليها مش هقول لا عليها شهد راحت بأيدها وبكل عزمها لطشة ميدو علي طيزو اومال مسمعتش كلامي ليه يا اخو الشرموطة لما قولتلك متكلمش غيري وراحت منزله الأندر بتاعة بأيدها ومنظر طيزو من ورا وبيضانة خلي شهد تهيج عليه وراحت ماسكة بيضانة وقفلت ايديها عليهم بقوة خلت ميدو يتوجع ويترجاها تسيب بيضانة لا لا ياشهد .. بيوجعوني اوي .. يا يا .. يووووه يا شهد بقي شهد :: انت بتزعق لمين ياابن الوسخة وراحت دايسة بايدها علي بيضانة اوي ميدو بيتوجع وبيصرخ لا لا .. شهد.بيوجعو يا شهد .. ياشهد مش كدة شهد :: مين الست دي وعرفتها ازاي عالفيس وليه بعتتلك صورها ميدو :: طب سيبي طيب وانا هقول شهد داست اوي كمان وقالتلة مش هسيب ياخول .. قول .. مين دي وليه بعتتلك صورتها عريانة كدة ميدو :: مش قادر هموت بجد .. بيضاني هتتفقع في ايدك .. اي اي شهد شهد خفي ايدك شوية شهد سابت ايدها شوية .. ها هتقول ولا ادوس كمان .. اقولك فين تليفونك . وريني المحادثة اللي بينكم ميدو :: محادثة ايه ؟ لا مش هينفع شهد رجعت داست تاني علي بيضانة انا ميتقاليش لا .. لما اقولك وريني المحادثة توريني ميدو :: ياشهد ياشهد مش قادر بجد .. اووووف بقي . طب طب و**** مفيش اصلا محادثة .. شهد شهد .. ياشهدددد مش قادر شهد :: هتوريني المحادثة ولا اطلع تلاتة ميتين امك ميدو :: شهد دي مااااامتي .. شهد سابت ايدها شوية من بيضان ميدو :: نعم ؟؟ مامتك ؟ ميدو :: ايوة دي مامتي .. بس اوعي جاسر يعرف بقلم / عادل المتميز شهد :: لا افهم بقي ؟ .. مامتك ازاي .. وايه اللي جاب صورتها وهي عريانة عندك وانت بعتها لجاسر ليه علي انها واحدة عرفتها من الفيس؟ ميدو :: هحكيلك بس توعديني متقوليش لجاسر حاجة شهد :: احكي ياابن اللبوة .. ميدو :: بصي هو انا بالصدفة تليفون ماما كان مفتوح ازاي معرفش برغم انها عاملة له باس وماما كانت بتاخد دوش وبمسك تليفونها عادي ومكنتش متوقع هيفتح معايا بلعب فيه لقيتة فتح فضولي خلاني ادخل ادور فيه لقيت صور ليها وهي عريانة اخدتهم قبل ما تخرج من تليفونها لتليفوني شهد :: ماشي هعمل نفسي مصدقة مع اني مش عارفة ازاي تليفونها يفتح كدة بس انت ليه بعت الصور لجاسر علي انها واحدة متعرف عليها ميدو :: معرفش بس كلامة عليها هيجني شهد :: اااه انت معرص يا روحي.. اهلا بيك في ملعبي . دانت مش هتبقي كلبي ومتناكي وبس .. دانت هتبقي المعرص المتناك كمان ميدو :: نفسي اكون معرصك اووووي شهد :: مانت يامتناك هتبقي لا انت اصلا المعرص بتاعي وهتحكيلي كل حاجة تحصل بعد كدة .. بس قولي بصراحة كدة بتبص علي مامتك وهي بتستحمي .. او وهي نايمة ميدو :: بصراحة . اه وكتير بسرق اندراتها وبضرب عليها عشرة وانا بتخيل نفسي بنكها شهد :: اه يابن المتناكة .. عايز تنيك امك يا خول ميدو :: بصراحة نفسي شهد :: انت هيجتني يا متناك يابن المتناكة شهد راحت قايمة واقفة علي ركبها وقفت ورا ميدو وسكتة من طيزو عايز تنيك امك يامعرص .. دانا هفشخك نيك علي شرف الشرموطة مامتك.. وبعدين مامتك شكلها متناكة اصلا علشان تتصور عريانة .. اوووف تعالا يا خول بطيزك علشان عايزه انيكك صباعك دخل علي خرم طيز ميدو وبدأت تحركة براحة وبتهيجة وميدو هايج من كلام شهد علي مامتة ومن صباعها اللي بيتحرك وبيداعب خرم طيزو.. زبه بقي منتصب علي اخره شهد:: زبك وقف اهو يا معرص .. زبك وقف علي سيرة الشرمطة مامتك ميدو :: نفسي انيكها اووي وادخل زبي جوه كسها شهد :: لا انا اللي هنكها وانت يامعرص تتفرج بس .. تتفرج عليا وانا بنيك مامتك بزبي الصناعي .. علشان انت خول ومتناك زبك ده مش هينيك ستات بعد كدة عارف ليه ميدو :: ليه شهد :: علشان انت بتاعي .. والمتناك والخول اللي هيفضل طول عمره كلب وخدام ليا انا .. فاهم ياكسمك ميدو :: فاهم شهد :: شاطر .. يلا بقي يا لبوة .. افتحي طيزك ليا علشان عايزه احط الصناعي فيها ميدو مسك طيزو لشهد وفتحها وشهد راحت تافة علي خرم طيزو وحطت الصناعي وراحت مسكاه من وسطه وبدأت تدوس بجسمها وتنزل عالصناعي اللي بدا في الدخول في طيز ميدو اااااي اااااي .. براحة .. براحة شهد :: مالك يالبوه .. بتتاوهي ليه يا متناكة .. هو انا لسة عملت حاجة . انا هفشخلك طيزك يامتناكة وراحت مدخلة الصناعي كله في طيز ميدو . وريني كده يا معرص .. وريني زبك المتناك كده ريم مسكت زب ميدو ولقته مشدود علي الأخر وبينفض هايج انت يامتناك .. هايج علشان الزب في طيزك وبنيكك مش كدة ميدو :: اووووي .. هايج ومتناك وخول اووووف شهد بقت عمالة تطلع الزب وتدخله في طيز ميدو وبتهيجة قولي بقي يا متناك انت نفسك تنيك امك ولا هي اللي تنيكك. ميدو :: نفسي انا اللي انيكها .. واشبع كسها لبن شهد :: شتور يا متناك .. طيزك دي بتاعتي انا وبس . ومامتك المتناكة اللبوه كبيرها تتناك وتتناك من الرجالة ميدو :: اوووووف .. اوووووف كلامك مهيجني اوووووي شهد :: علشان انت معرص يا ميدو .. انت نفسك مامتك تتناك زي ما انا بنيكك كدة ميدو :: نفسي اووووي .. نفسي انيكها .. واشوفها بتتناك قدامي وبتتلوي زي الشراميط شهد :: قومي يالبوه نامي عالسرير وارفعي رجلك ميدو قام ونام علي طرف السرير وشهد راحت ماسكة رجليه بأيد والأيد التانية ماسكة الصناعي وبتحطة في خرم طيزه شهد حطت الصناعي في طيزه وايدها مسكت زبه وبدات تنيكة وهي بتدعك في زبه شهد :: عارف يا كسمك لو جبتهم دلوقت هفشخك ميدو :: نكيني اووووي .. اووووف .. حلو اوووي كدة .. اي اي .. اي .. مش قادر من المتعة شهد :: انت ممحون ومتناك . قولي بقي انت ليه لبست اندر وسنتيان وقميص اختك .. نفسك تنكها هي كمان ميدو :: ياريت .. شهد :: احا .. دانت طلعت معرص كبير ميدو :: اااه ااااه . براحة . براحة .. تعرفي انا نفسي الحس وانيك كس اختي.. شهد شغالة تنيك في ميدو وتدعك في زبه وبتشتمة يامعرص يابن المتناكة . عايز تنيك مامتك واختك .. وباعت صور مامتك لجاسر يا متناك علشان يجيب لبنة عليهم ميدو مستحملش وجاب لبنة في ايد شهد خخخخخخخخ يابن اللبوة .. ايه ده .. جبتهم .. وحيات امك اللبوه لهطلع كسمك نيك ومش هشيل زبي من طيزك غير لما يقف تاني فضلت شهد تنيك في ميدو وتهيجة وتشتمة بامه واختة وتنعته بالمعرص الديوث لغاية ما زبه انتصب تاني ......... باب مكتب يسرا خبط يسرا :: ادخل وليد :: صباح الجمال علي عيون احلي واجمل يسرا في الكون كلة يسرا :: هههههههههههه ايه ده كله وليد :: ادخل ؟ يسرا :: اه ادخل وليد :: صباح العسل . ايه علي وعدنا انتي معايا طول اليوم يسرا :: اه معاك اليوم كلة.. قولي بقي هتغديني فين وايه وليد :: انتي بس شاوري وانا عليا التنفيذ يسرا :: اممممم .. مش عارفة اختار انت مكان علي زوقك وليد :: بس كدة .. احلي مكان يسرا :: الا قولي صحيح انت كنت قولتلي عندك شركة وفيلا وليد :: اه عندي وانا حابب اكون بالوضع اللي انتي شيفاه يسرا :: طب انا بصراحة هموت واشوف الفيلا دي .. ينفع نروحها النهاردة وليد :: بجد ؟ ينفع طبعا يسرا :: خلاص يبقي نتغدا في الفيلا بتاعتك وليد :: ماشي .. لحظة بس كدة ميدو طلع تليفونة من جيبة ايوة يا ام فتحي . بقولك انتي روقتي الفيلا الاسبوع ده .. طب تمام .. بقولك ايه ما تروحي الفيلا دلوقت و تعملي غدا حلو كدة من ايدك ولما تخلصي تسيبه عالسفره متغطي وترني عليا .. عازم جماعة صحابي .. اه يا ام فتحي وياريت تظبطي الدنيا كله بحسابه متقلقيش يلا سلام وليد :: ام فتحي دي بقي بصي هتاكلي من ايدها احلي اكل ولا اجدعها مطعم يسرا :: ههههههههه ماشي وهيبقي حلو بس علشان هنكون مع بعض وبكدة يكون الجزء الرابع خلص اتمني انة يكون عجبكم وعوض التأخير الكتير اللي فات السلسلة الثانية انثي ضائعة في بحر المتعة بقلم عادل المتميز ....... الجزء الخامس .......... يسرا :: اعملو حسابكم انا النهاردة هكون طول اليوم بره ريم:: ليه كدة ؟ يسرا :: عندي تفتيش بعد يومين عالشغل وفيه شغل كتير متعملش فهبقي النهاردة اليوم كلة في الشغل ميدو :: ماشي يا ماما ولا يهمك يسرا :: انا قومت من بدري جهزت ليكم الغدا واحتمال اجي علي بالليل ريم :: كل ده ؟ يسرا :: اعمل ايه غصب عني ميدو :: **** يعينك يا ماما جرس الباب ضرب يسرا :: تلاقي حنين .. قومي افتحيلها ريم قامت فتحت الباب لحنين حنين :: صباح الخير ياخالتو يسرا :: صباح النور يا حنين . اقعدي افطري معانا حنين :: سبقتكم ريم :: طب يلا بينا احنا ميدو :: وانا كمان هقوم . يلا سلام ريم وحنين وميدو مشيو ويسرا اتصلت بوليد بعد ما ولادها مشيو يسرا :: الو صباح الخير يا وليد .. ايه كنت نايم لسة؟ وليد :: كويس انك رنيتي عليا .. كان رايح عليا نومة يسرا :: معقول لغاية دلوقت؟ وليد :: اعمل ايه طول الليل منمتش واللهي ويدوب عيني غفلت من ساعتين يسرا :: ليه كدة ؟ فيك حاجة ولا ايه وليد :: لا خالص انا بس سهران افكر هنقضي اليوم مع بعض ازاي يسرا :: ههههههه اه يعني انا السبب حقك عليا وليد :: لا متقوليش كدة يسرا :: طب بقولك ايه انا مليش مذاج خالص اروح الشغل . ايه رائيك انت كمان تاخد النهاردة اجازة وتريح ساعتين وبعدين ارن عليك اصحيك ونتقابل وليد :: تفتكري هعرف انام تاني .؟ يسرا :: ههههههه مش عارفة بصراحة وليد :: انا هقوم البس .. ايه رئيك اعدي عليكي بعربيتي واخدك يسرا :: ماشي .. هستناك .............. ميدو تعمد ينزل قبل ما ابن خالتة يرن عليه علشان يمشو مع بعض علشان كان عايز يتكلم مع حنين واختة ميدو :: بقولك ايه يا ريم .. اسبقيني انتي علشان عايز اتكلم مع حنين ريم بصت له وبصت لحنين وضحكت ماشي همشي انا قدامكم حنين ابتسمت وميدو بص لحنين وهو مبتسم.. علي فكرة انتي وحشاني حنين بصت في الأرض ميدو :: بعد المدرسة وتطلعي شقتكم تتغدي هتقولي لمامتك رايحة درس و هنتقابل ماشي حنين :: ماشي يا حبيبي ميدو :: اموت انا في اللي بتتكسف دي حنين :: هههههههه بس بقي .. اتكسف ايه بعد اللي بيحصل بينا ميدو :: ايه اللي بيحصل .. مش انتي مراتي واللي بيحصل ده عادي .. ولا ايه حنين :: هههههههه اه يا حبيبي عادي طبعا ............ وليد :: انا تحت البيت يسرا :: ماشي خمس دقايق وهتلاقيني عندك شوية ويسرا نزلت صباح الخير وليد :: ياصباح الجمال كله.. اتفضلي يسرا ركبت العربية ووليد مشي بيها علي الفيلا بتاعتة وهما ماشين في الطريق وليد :: عارفة انا طول الليل وانا هموت وانام علشان الوقت يجري بسرعة وتيجي اللحظة دي يسرا :: ههههههه ليه بقي ؟ .. وليد :: معقولة لسة بتسألي يسرا :: حاولت تتوه الكلام .. قولي بقي اتصلت واخدت اجازة وليد :: اه طبعا قولتلهم تعبان شوية ومش هقدر انزل يسرا :: وانا كمان قولت ان بنتي تعبانة ومش هقدر اسيبها بعد مشوار ساعة بالعربية ميدو وصل الفيلا بتاعتة يسرا كانت مبهورة بالفيلا اللي كانت اشبه للقصر .. وقالت في بالها معقول فيه حد يكون عنده فيلا زي دي ويعيش في شقة وليد مسك ايد يسرا اللي مبينتش اي اعتراض ودخل بيها من باب الفيلا بعد ما ركن عربيتة بره وبدأ يوريها جنينة الفيلا وبعدين فتح الفيلا وكانت ام فتحي جوه الفيلا بتعمل ليهم الأكل ام فتحي خرجت من المطبخ علي صوت قفل باب الفيلا وليد :: اعرفك ياستي باعظم طباخة باكل من ايدها احلي اكل ام فتحي :: هههههههه **** يخليك يا استاذ وليد و**** انت اللي بس بتجبر بخاطري وليد :: دلوقت يسرا تاكل من ايدك وتحكم بنفسها يسرا :: ههههههههه اهلا ست ام فتحتي اتشرفت بمعرفتك واكيد اكلك حلو زي ما بيقول وليد ام فتحي :: ش**** يخليكي ياست هانم وانا اللي حصلي الشرف اكيد وليد :: ها .. ايه رئيك افرجك عالفيلا علي ما ام فتحي تخلص الأكل ام فتحي :: هي ساعة زمن والاكل يخلص وليد :: ولا اقولك خدي راحتك انتي واتفرجي علي الفيلا وانا هطلع اسقي الزرع واستناكي في الجنينة نشرب حاجة سوا علي ما ام فتحي تخلص يسرا :: ماشي يسرا اخدت جولة في الفيلا وبدات تفتح كل الأوض تتفرج عليها وعجبها اوي تنظيم الفيلا وذوق العفش وجت عند اوضة النوم دخلتها وحست انها دخلت اوضة نوم من بتوع الافلام الرومانسيه.. سرير ضخم مترتب ودولاب واخد طول الأوضة . وستاير مفيش احلي من كدة يسرا اتوهمت من جمال الأوضة وقعدت علي المرتبة وايدها بتملس عليها وسرحت بخيالها شوية وبعدين قامت وراحت خارجة من الأوضة نزلت وراحت المطبخ طلبت من ام فتحي تعملها فنجان قهوة ام فتحي :: حاضر ياست هتقعدي مع الاستاذ وليد في الجنينة اجبهالك يسرا :: اه يا حبيبتي بقلم عادل المتميز يسرا خرجت وكان وليد واقف بيسقي الشجر وليد :: ايه رئيك بقي في الفيلا يسرا قعدت علي الكرسي وهي مبتسمة تجنن يا وليد .. معقول فيه حد عاقل في الدنيا يسيب الجنة دي ويعيش في شقة وليد :: ههههههههههههه اهي الجنة دي انا مش حابب اعيش فيها لوحدي.. وكمان انا اصلي بحب البساطة يسرا :: هههههههه ماشي يا سيدي .. سيب بقي اللي في ايدك وتعالا اقعد معايا وليد :: ان كان كدة نسيب كل حاجة اوي حاجة علشانك وليد راح قفل الماية وقعد ما يسرا وام فتحي جابت القهوة ليهم ومشيت وليد :: قوليلي بقي ايه اكتر حاجة عجبتك في الفيلا يسرا :: بصراحة كلها .. وليد :: تصدقي حببتيني في الفيلا يسرا :: ههههههههههه يا راجل يا بكاش وليد :: قرب من يسرا ومسك ايدها لا مش بكش واللهي دي الحقيقة يسرا اتكسفت واتلجلجت في الكلام وهي بتبص وراها وشالت ايدها من ايد وليد .. ام فتحي جوه ميصحش كدة وليد :: انا اسف بسرا :: يووه بقي مش قصدي ازعلك .. بس علشان ميصحش تشوف كدة وليد :: عندك حق وانا مش زعلان فضل وليد ويسرا يتكلمو في كل حاجة لدرجة ان يسرا نسيت نفسها وبدات تتكلم عن حياتها وعن غياب جوزها وده مأثر عليها وانا بتخاف من كلام وعيون الناس وده اللي كان مخليها ديما عاملة حاجز بينهم وفي عز كلامهم واندماجهم دخلت عليهم ام فتحي وهي لابسة هدوم الخروج انا خلصت يا استاذ وليد والأكل جاهز عالسفرة .. تؤمرني باي حاجة تانية وليد :: تسلم ايدك يا ام فتحي .. وراح قام واخد ام فتحي علي جنب وادها فلوس ومشيت وليد :: مش يلا بينا بقي ناكل لقمة .. احسن اكل ام فتحي ميتكلش غير سخن يسرا ووليد دخلو واكلو وكان اكل جميل بكل ما تحملة الكلمة من معني ويسرا قامت علشان تلم الاطباق بعد ما خلصو اكل ميدو :: ياخبر ابيض انتي بتعملي ايه .. ميصحش يسرا :: بص بقي انت تسبني براحتي وليد :: ههههههه خلاص خلاص بتزوقي ليه يسرا :: ايوة ده .. رجالة متجيش غير بالشخط يسرا بدات تلم الأطباق وهي بتضحك ووليد بيساعد وعيونة عليها والأبتسامة مش مفارقة وشه يسرا دخلت المطبخ ووليد وراها بباقي الأطباق يسرا :: ها قولي بقي تشرب ايه وليد :: كمان يسرا :: يلا بقي خليها علينا وليد :: طب انتي هتشربي ايه وانا هشرب زيك يسرا :: الأكلة الجامدة دي عايزة وراها كوباية شاي علشان تحبس وليد :: خلص وانا زيك هشرب شاب يسرا :: هههههههه قلود اوي وليد :: هههههههه يسرا :: فين بقي ام الشاي والسكر في المطبخ بتاعكم ده وليد :: لحظة كدة... لا مش هنا.. يمكن هنا يسرا :: ايه ده انت مش عارف مطبخك بتشيلو الحاجة فيه فين وليد :: ههههههه وانا هعرف منين .. اهوو .. ادي ياستي الشاي . وادي السكر يسرا :: بقولك مفيش هنا راديو اصلي بحب اشغلة وانا في المطبخ وليد :: اه اهو .. يسرا :: شغلة ويلا بقي اتفضل انت من غير مطرود وانا هعمل الشاي واجيلك وليد حاضر .. خرج وليد لكنة فضل واقف في الطرقة عيونة علي يسرا اللي بدات تدندن مع اغنية شغالة عالرديو وهي بتعمل الشاي وتهز في جسمها وهي بتدندن عيون وليد رشقت في طيزها اللي زي الملبن وكانت بتتهز وبيخبطو في بعض وكان باين اوي انها مش لابسة غير اندر تحت الجيبة اول ما يسرا بدات تصب الشاي وليد بسرعة خرج وراح استناها في صالة الفيلا يسرا :: الشاي وصل وليد :: تسلم ايدك.. يسرا :: **** يسلمك يا وليد وليد ويسرا كملو كلامهم اللي كانو بيتكلمو وكل واحد كان في دماغة مستني ايه اللي هيحصل بعدين الشيطان مكنش مفوت فرصة وبدأ يشتغل علي دماغ الأتنين يسرا :: مش عارفة ليه نفسي اشوف صور مراتك بقلم عادل المتميز وليد :: مراتي ؟ **** يرحمها بس ليه؟ يسرا :: يعني اشوفها كانت جميلة مع اني متأكدة انها كانت حلوة وليد :: ممكن اطلع اجبلك صورها انا شايلهم في درج التسريحة يسرا :: خلاص هشرب الشاي واطلع انا اشوفهم .. ده بعد اذنك طبعا وليد :: انتي بتقولي ايه .. انتي تعملي اللي عايزه يسرا شربت الشاي وطلعت اوضة النوم فتحت درج التسريحة وطلعت البوم كبير مليان بالصور اخدتة وراحت بيه عالسرير وهي كلها شغف انها تشوف مرات وليد المتوفية وهي بتقلب في الصور باب الأوضة اتفتح ووليد دخل عليها وقعد قصادها علي طرف السرير يسرا مراتك كانت حلوة اوي ومن حقك تفضل تحبها لغاية دلوقت وليد قرب ل يسرا ومسك ايدها بس علي فكرة انا دلوقت بحبك انتي يسرا اتكسفت ووشها احمر و وليد نزل بشفايفة علي ايد يسرا باسها يسرا شعرت بالأرتباك والخجل و وليد شال البوم الصور من قدامهم وقرب اكتر عليها يسرا في اللحظة دي كانت مستنيه ومتقبلة اللي وليد هعملة .. لانها هي من البداية طابت تروح الفيلا علشان اللحظة دي وليد حط ايده تحت دقن يسرا ورفع وشها لفوق وصباعة بدأ يمشي ويتحرك علي شفايفها وليد :: انا كمان عمري ما حبيت حد بالشكل اللي بحبة ليكي وراح مقرب منها يسرا تمالكت اعصابها وقامت وهي بتفكره انها ست متزوجة لكن وليد كان عارف انها بتمانع مع انها عايزه وبنفس الرغبة بتاعتة قام وراها ومسك ايدها قبل ما تلف بجسمها وتروح ناحية الباب وبقي وشه قصاد وشها وبايده مسكها من خدودها وشفايفة مسكت في شفايفها وهنا انهارات يسرا بكل ادعائاتها بالرفض وسلمت جسمها وشفايفها ل وليد اللي بيبوس شفايفها بوسه طويلة وايده بدأت تتحرك وراحت ورا ضهرها وضمها له .. واصبح التصاق جسده بجسدها التصاق كامل يسرا اعصابها باظت لدرجة انها حست انها مش قادرة تقف علي رجليها وبقت بترجع لورا علشان تسند ضهرها علي الدولاب وايدها راحة حوالين رقبتة وليد هاج لما لقي يسرا بتلف ايدها حوالين رقبتة وسلمت له جسدها وايده نزلت من علي ضهرها وهي بتحسس لغاية ما وصل لطيزها وذنقها بينه وبين الدولاب وزبه كان في اللحظة دي داخل بين فخادها وليد بيروح بزبه اوي عليها وبيحكه في كسها وايده ماسكة في لحم طيزها ويسرا بدأت في الأنصهار بين احضنانة واهاتها بدأت تعلن عن ثورة هيجانها وليد ايده سابت طيزها وراحت لتحت البلوزه .. وطلعت لغاية بزازها مسكهم بأيده ويسرا ايدها من تحت راحت لزبه لم يعد هناك وقت لتضيع المزيد فهي راغبة في الأستمتاع بكل لحظة تجمعهم ايدها مسكت زبه وعصرتة في ايدها من شده الشهوة والهيجان ووليد ايده بتعصر وتقفش في بزازها الملبن لحظات وكان وليد واخدها ورايح بيها عالسرير.. رمي البوم صور مراتة علي الأرض ونيم يسرا علي ضهرها .. وطلع نام فوق منها .. وايده بتفك زراير البلوزه وايده راحت تحت السنتيان وطلع بزازها عجبته حلمات بزازها بأنتصابهم ولونهم الوردي .. وراح علي بزازها وبشفايفه يمص ويرضع اهات يسرا تعالت وهي بتحضنة ورجليها اتفتحت له وكأنها بتقوله اغرز زبك في كسي ارجوك. دخله جوه كسي وطفي ناري مص ورضاعة في حلمات بزازها وزبه من تحت خابط في كسها ايد يسرا بتحسس علي ضهره وفضلت تنزل لغاية ما دخلت تحت البنطلون ووصلت لطيزه وليد قام وقلع قميصة وقلع البنطلون ونزل بين وراك يسرا رفع الجيبة بتاعتها ودخل بدماغة لغاية كسها ... شال الكلوت من الجنب وبان له احلي واجمل كس في الدنيا الكس اللي يما حلم بيه واتمناه .. مكنش مصدق عنيه .. بينة وبين كس حبيبتة مفيش كام سنتي .. قرب منه وبقي عمال يبوسه ويسرا نايمة علي ضهرها بتعض في شفايفها ... وايدها ماسكة في ملاية المرتبة .. وبتتأوه مع كل لمسة من لمسات شفايف وليد لكسها وليد بعد وصلات من غزل الشفايف لكس يسرا قام وقلعها الجيبة والأندر ونزل تاني بين فخادها بلسانة وبدأ يلحس احلي كس واطعم عسل ممكن حد يدوقة ويسر بدأت تتلوي هي كمان وترفع وسطها وتنزله وهي في قمة هيجانها وراحت قايمة بعد ما وليد اكل كسها بلسانة .. ول اول مرة تتجرأ هي وطلعت فوق وليد بعد ما نيمتة علي ضهره وحطت كسها علي زبه من غير ما تخليه يدخل ونزلت بشايفها علي حلمات بزازه .. بطرف لسانها تتحرك حوالين الحلمات .. شويه ترضع في الحلمة دي وشوية في الحلمة دي وكسها رايح جاي دعك في كسها هاجت اوووووي وراحت موطيه علي صدر وليد وهي رافعة وسطها وطيزها لفوق .. اشارة لو ليد ل ادخال زبه جواها وليد مسك زبه وحط الراس علي فتحة كسها . وهي راحت نازله واحدة واحده لغاية ما بقي زب وليد في كسها قعدت وهي لابسة زبه بالكامل في كسها وراحت بأيدها لمت شعرها جوه التوكة وبعدين سندت بأيده علي صدره وبقت بتروح وتيجي علي زبه .. وسنانها بتعض في شفايفها اااااااه ااااااه اووووف .. اوووووف وليد ماسك يسرا من وسطها وهي رايحة جاية علي زبه شوية وليد راح عاكس الوضع وبقت هي تحت منه وهو فوق منها . وزبه راشق في كسها نزل يبوس في شفايفها وتحت رقبتها وزبه من تحت بيدخل ويخرج وهي بتصرخ من المتعة اااااااي ااااااااي .. اوووووو اوووووو كمااااان .. احححححح اححححححح وليد رفع رجل يسرا ومسكهم بأيده وبقي عمال ينيك فيها نيك رومانسي نيك بمذاج عالي . لدرجة ان يسرا من المتعة قالت احلي كلام غزل في زبه وعقدت لسانها اتفكت نكني يا وليد ... نكني اوووووويى.. اووووووف .. اوووووف .. كنت فين من زمان .. احححح اححححح.. يالهوووي .. اوووووي .. اووووي يا وليد اووووووي كلام يسرا لوليد وهي فاشخة رجليها له خلاه هايج اكتر وبقي بيدخل زبه بقوه وللأخر ويرجع يطلعة وبعدين يدخلة يسرا اهاتها بتذيد .. ومتعتها باحساسها بزب وليد في كسها كان واصل بيها ل اعلي متعة ااااااااه ااااااااه.. اووووي. كمان . كمان اووووووف .. اووووووف. واصل لمعدتي يخرب بيته.. ايه ده ايدها كانت ماسكة في ملاية السرير وبتعض فيها .. متعة مفيش بعدها متعة وهيجان لا يمكن يتوصف .. وزب صلب داخل خارج ينيك في كسها . ويشبع رغباتها المولعة وليد طلع زبه وخلي يسرا تنام علي جنبها . ونام وراها .. ورفع رجل وايده من تحت بدخل زبه في كسها اول ما دخله يسرا مسكت بزه من بزازه وبقت عمالة ترضع فيها وايد وليد ماسكة وسطها وبقي عمال يسحب زبه نص سحبه من كسها ويرجع يدخله تاني بقلم عادل المتميز اي ده ... ايه المتعة ديى.. مش قادرة يا وليد .. حلوووو .. حلووووو.. نكني .. نكني ... اوووووووف .. اوووووووف وليد فضل ينيك فيها ويرزع زبه في كسها لغايه ماحس نفسة هيجبهم وطلع زبه وجابهم علي طيزها ............ جاسر في الفسحة بتاعة المدرسة ايه ياعم ميدو ياخربها مش ناوي تعرفني علي الولية بتاعة الفيس دي. ميدو :: هههههههه اعرفك علي مين .. دي حتة ملاكي ياعم جاسر :: ماشية معاك ياعم . طب ايه مفيش معاك صور ليها؟ ميدو :: معايا طبعا بس هتتفرج هنا جاسر :: وايه المشكلة .. ابعتلي انت بس اللي عندك وملكش دعوة ميدو :: خلاص ياعم لما اروح هبعتلك جاسر :: لسة لما هتروح.. يلا ماشي مش مهم .. بس انت مقولتليش الست دي ايه ظروفها ميدو :: كرباج يلا .. مكنة بجد .. وجوزها مطلقها تقريبا وعايزني انكها باي شكل جاسر :: يابن المحظوظة .. طب ما تدوس مستني ايه ميدو :: ههههههههه مش من هنا ياعم دي مش مصرية اصلا جاسر :: اومال منين ميدو :: كانت قالت ليا مرة ونسيت جاسر جاله تليفون جاسر :: هرد علي التليفون واجيلك ........... وليد :: الحمام جاهز يسرا :: ايه ده؟ انا هاخد حمام هنا؟ وليد :: طبعا..... وراح ماسك ايد يسرا وقومها من عالسرير يلا بقي بلاش كسل يسرا :: ههههههه حاضر حاضر قايمة اهو وليد اخدها من ايدها وراح بيها عالحمام يسرا كانت لبست هدومها بعد ما وليد ناكها وكان نزل شرب سيجارة تحت وطلع كانت يسرا لبست هدومها لما دخلت الحمام وليد خرج علشان يجبلها فوطة وعلي ما قلعت وبدات تدعك جسمها بالشامبو تحت الدوش وهي قاعده في البانيو كان وليد رجع وهو قالع مالط وفتح باب الحمام يسرا اول ما شافتة حطت ايدها علي بوقها ايه ده .. انت ايه اللي عملته ده وليد دخل الحمام وقفل الباب وراه ايه هاخد شاور معاكي .. ودخل معاها البانيو وقرب منها ويسرا دخلت في هسترية ضحك .. مكنتش متوقعة وليد يعمل كدة لكنة قرب منها وايده من تحت راحت لكسها يسرا صوتها بدأ يروح من لمس ايد وليد لكسها . انت بتعمل ايه يا وليد .. انت مشبعتش وليد :: اشبع ايه .. انا مصدقت اصلا وصوابع ايده بتلعب في كسها . يسرا رجعت راسها لورا وسندتها عالبانيو وهي فاتحة رجليها وصوابع وليد بتداعب كسها بهدوء وبطئ وقرب اوي منها وراح لحلمات بزازها وبشفايفه اخدهم .. يمص فيهم ويسرا بدأت في التأوه ااااااه.. اااااااااه... ااااااااه زب وليد اتنفض وانتصب وراح قايم علي ركبه وفتح رجليها وبايده قفل الدش بعد ما البانيو كان اتملي الأخر ورجع مسك زبه وبقي عمال يمشيه علي كس يسرا وليد :: بحبك اووووووي علي فكرة يسرا :: اااااااه .. اااااااه. مش قادرة يا وليد .. يلا دخله بقي وليد ظبط زبه علي فتحتة كس يسرا وراح مدخله كله بشويش في كسها يسرا راحت مسكاه من رقبتة وشدت راسه عليها واخدت شفايفة بين شفايفها وبقت عمالة تبوس وتمص في شفايفة .. وزب وليد من تحت بيدخل بكل بطئ وبخرج براحة يسرا :: انا كمان بحبك يا وليد ... بحبك اووووووي ... اوووووف .. اووووووف كمان ... كمان يا وليد ... اوي ياروحي وليد كان مبسوط جدا بكلام يسرا لانها بتبادلة نفس المشاعر وبقي بيعزف بزبه في كسها .. خروج ودخول واهات يسرا مولعاه نيك يسرا :: متجبهمش بره المرة دي .. انا عايزهم جوايا وليد :: مش هينفع ؟ بقلم عادل المتميز يسرا :: لا هينفع . انا مركبه شريط. اااااه .. اااااه.. كمان .. كمان يا وليد كمان ياروحي .. اوووووف وليد شال زبه وقام من البانيو ومسك ايد يسرا قومها وخلي وشها ناحية الحيطة ولذق فيها من ورا زبه علي طيزها . وراح حضنها وبقي عمال يبوس تحت رقبتها وضهرها وبيحك زبه في طيزها ويسرا مغمضة عيونها وبتتأوه وليد نزل بوسطه لتحت وحط بأيده زبه علي كسها من ورا وراح مدخله يسرا شهقت من المتعة وهي بتعض في شفايفها وايدها سانده عاليحطة يالهوووي .. اوووووف .. كله فيا .. اححححح اححححححح. وليد وليد :: نعم ياقلب وليد يسرا :: نكني اووووووي بالوضع ده .. جميل وليد مسك يسرا من اخر وسطها وبقي عمال ينيك في يسرا بقوة وسرعة وصوت رنين رطمات لحمة في لحمها كان عالي جدا .. وانطلقت يسرا بالصراخ والرجاء انه ينيك اوووي واكتر واكتر فضل وليد ينيك فيها من ورا في كسها وبعدين خلاها تلف وتسند ضهرها عالحيطة ونزل بوسطه لتحت وشبط من تاني زبه في كسها نيك عالواقف ... يسرا بقت مزنوقة بين وليد وبين الحيطة وزبه بكامل انتصابه وصلابتة في كسها وعمال يرزع وينيك فيها وهي حضناه بكل قوتها لغاية ما حست بشلال لبن بينزل في كسها حضنت وليد اووووووي وهي بتقوله احلي كلمات الحب ووليد كان في قمة المتعة وهو بينزل لبنة في كس اكتر واحدة حبها وياما ايام كان بيحلم بيها وهو صاحي انه يلمسها بس .............. بعد المدرسة ما خلصت حنين وريم كانو مروحين البيت ريم :: قوليلي بقي الواد ميدو كان عايز منك ايه الصبح حنين :: اتكسفت وبصت في الأرض وبعدين قالت .. مفيش بس كان بيقولي كلام حلو ريم :: هههههههه كلام حلو بردو .. يابت انا عارفة اخويا كويس .. عموما ماشي ياستي **** يسهلكم .. بس علي فكرة ماما النهاردة طول اليوم في الشغل ممكن تتقابلو في شقتنا مش لازم الشقة المكركبة اللي تحت حنين :: بابت بطلي سفالة ريم :: ههههههه ده انا .. ماشي ....... تليفون ميدو رن وهو مروح البيت وكان ماشي مع هيثم ابن خالتة وصاحبة جاسر.. بص في التليفون لقي شهد اللي بتتصل بيه ميدو :: معلش يارجالة تليفون هرد عليه وراح سابقهم بكام خطوة جاسر :: احا ياض انت من امتي بتتكلم مزز بعيد عننا ميدو :: كسمك ياض ..ههههههههه الو ايوة يا حبيبتي شهد :: ايه يا كسمك مفيش اتصال ولا رسالة عالفيس لستك شهد ميدو :: كنت هكلمك لما اروح شهد :: كنت هتكلمني يا متناك ولا بتقول كدة وخلاص ميدو :: واللهي كنت هكلمك شهد :: طب بقولك ايه ياخول يامتناك يابن الشرموطة انا عايزة منك حاجة علشاني هتعملها ميدو :: قلب المتناك والخول . انتي تؤمري شهد :: يعني هتعمل اللي هطلبه منك؟ ميدو :: هعمله وبالجزمة ياستي شهد :: طب انا عايزك تبعتلي صور مامتك ولا جاسر احسن مني ميدو :: امممممم.. ماشي بس ليه شهد :: عايزهم وخلاص.. انت تقول حاضر وبس مفهوم ميدو :: حاضر .. بس بجد ليه شهد :: علشان لما انيكك يابن المتناكة هديثك علي امك الشرموطة.. وكمان الوسخة عجبني جسمها ميدو ::: لو كدة هبعتلك كمان فيديوهات ليها شهد :: اوووووف .. انت معاك كمان فيديوهات ل امك ؟ ميدو :: اه عندي وكمان وهي بتلعب في كسها شهد :: يابن المتناكة .. امك كانت بتلعب في كسها لمين ياخول ميدو :: بصي اروح بس وهحكيلك علشان انا دلوقت ماشي مع جاسر وابن خالتي شهد :: اول ما تروح تبعتلي كلة وتكلمني .. دانا هفشخك وهفشخ امك اللبوة بزبي يامتناكين وبكدة نكون وصلنا لنهاية الجزء الخامس من قصة انثي ضائعة في بحر المتعة السلسلة الثانية انثي ضائعة في بحر المتعة بقلم عادل المتميز ............ الجزء السادس ............... ميدو اول ماروح البيت فتح الكمبيوتر وحمل شوية صور من اللي عاملهم لمامتة وراح باعتهم ل شهد عالفيس زي ما طلبت شهد شافت الصور راحت متصلة بيه شهد :: ميدو كسمك ياقلبي ميدو :: ليه بس ؟؟ شهد :: اول حاجة يابن الوسخة هتبعت الصور مش ملعوب فيها وتاني حاجة يا متناك فين الفيديوهات ميدو :: مش ملعوب فيها ازاي .. مينفعش طبعا دي شقتنا باينة ووش ماما ظاهر في الصور والصور دي لو حد شافها هنتفضح شهد :: مين يا متناك اللي هيشوفهم ؟ ثم انت اصلا فيديوهاتك وصورك وانت بتتناك مني عندي يعني لو عايزة افضحك اكيد هفضحك ميدو :: انا مش قصدي عليكي ياشهد افهميني شهد :: ميدو مش هفهم حاجة .. اعمل اللي قولتلك عليه ميدو :: يعني هيفرق في ايه معاكي مش المهم جسم ماما يكون باين شهد :: لا طبعا انا عايزة الصور زي ما هي وكمان متنساش الفيديوهات ميدو :: حاضر هبعتلك حالا ميدو قفل مع شهد وبعت ليها اكتر من عشر صور وبعت اربع فيديوهات منهم فيديو مخدش باله وهي بتدعك في كسها وبتقول كسي عايزك ياشريف وبتتخنج وتتأوه وبتحط في كسها الخيارة شهد شافت الفيديوهات وكان ميدو اكتشف المصيبة اللي عملها هو كان ناوي يحور عليها ويقول انها علي طول هايج علشان ابوه مسافر وانها بتعمل ل ابوه لكن اسم شريف ده عك الدنيا شهد اتصلت بيه وهو مكنش عارف يرد ولا لا ولو رد هيقول ايه. مرة واتنين وفي الاتصال التالت ميدو فتح عليها شهد :: يابن المتناكة مبتردش ليه ميدو :: معلش كنت سايب التليفون في الأوضة وروحت الحمام شهد :: ماشي .. قولي بقي مامتك المتناكة اللبوة دي بتتناك من مين مين شريف ده ميدو :: طب احلفي الأول اللي هقولو محدش خالص يعرفو شهد :: من غير ما احلف .. انت لسة متعرفش شهد يلا يا كسمك احكي ميدو :: اللي ماما بتتصور له ده وبتبعت له الفيديوهات مستر شريف اللي بيدي مريم اختي درس عندنا في البيت شهد :: اه يابن المعرصة .. وطب ومستر شريف ده ناك مامتك بجد ولا كلام خاص بس وانت عرفت ازاي وجبت الفيديوهات دي اصلا ازاي ميدو :: شهد . الكلام ده مينفعش يطلع بره شهد :: قول يا كسمك متخفش ميدو :: اه بيجي عندنا البيت بالليل متأخر وبينام معاها وانا شفتة اكتر من مرة وهو معاها شهد :: شفت مامتك بعنيك وهي بتتناك من مستر شريف ده؟ ميدو :: ايوة بقلم عادل المتميز شهد :: لا بقي دانت تحكيلي بقي بالتفصيل .. شفت ايه بالظبط وازاي اصلا اكتشفت اللي بينهم ميدو :: بصي هي الحكاية اني في الاول شكيت في ماما انها بتكلم حد عالفيس علشان كانت علي طول قاعدة علي رسايل الفيس لغاية ما في مرة شفت اشعار رساله منة مش فاكر كان مضمونها ايه ومن يومها وانا قولت لازم افتح الفيس واشوف هي بتكلم مين شهد :: اه كمل ميدو :: ومن حسن الحظ اني انا اللي كنت عامل ليها الاميل وهي متعرفش تغير الباس وكدة واستغليت ده وفتحت الفيس بتاعها علي تليفوني وشفت كلامهم مع بعض والصور والمقاطع وحملتهم .. شهد :: ابعت ياكسمك الاميل والباس ادخل اشوف بنفسي ميدو حس انة غلط لما قال لشهد وراح مصلح غلطة بسرعة. ميدو لا ماهي خلت شريف ده يغير الباس بعد ما عرفت ان حسابها متهكر شهد :: كسمك .. مش فاهمة ميدو :: مانا اصلي عملت حساب جديد ودخلت كلمتها علي اني هكر وكدة وحاولت اهددها شهد :: ميدو انت عملت كدة ليه ياغبي ميدو :: بصراحة هموت وانيكها شهد شخرت لميدو .. تعرف يا ميدو . انت اكبر معرص شفتة في حياتي عايز تنيك مامتك بجد ميدو :: انا هموت وانيكها شهد :: طب لو خليتك تنكها ؟ ميدو :: ازاي ؟ شهد :: ازاي دي بتاعتي .. المهم كمل ميدو بدأ يحكي لشهد هو كلمها عالفيس وانه بعتلها صور زبه وناكها شات علشان كانت خايفة يفضحها لكنة فوجئ بعد كام يوم ان الباس اتغير ومبقاش بيشوف كلامها مع شريف شهد :: طب انت لما شفت شريف ده بينيك مامتك حسيت بأيه ميدو :: كنت هايج اووووي تصدقي انا نفسي اتجوز واحدة زي ماما شهد :: ليه ؟ ميدو :: علشان تتناك مني ومن غيري شهد :: معرص وابن متناكة .. طب واختك بقي متناكة زي مامتك ميدو :: لا شهد :: كسمك .. انت نفسك تنيك اختك واكيد شفت عليها حاجة ميدو :: لو شفت هقولك هخبي ليه شهد :: ماشي مع اني حاسة ان اختك كمان ليها حوار بس ما علينا بقولك قوم اتصور بأندر وسنتيان عايزه اشوفك متناكة ولبوة ميدو :: دلوقت !؟ شهد :: اه دلوقت وكمان تحط خيارتين في طيزك ميدو :: ده اللي هو ازاي شهد :: زي الناس يا متناك.. هتحط خيارة في طيزك وبعدين تحت التانية وراها ميدو :: مش متخيل ده ينفع بس هحاول بقلم عادل المتميز شهد :: ايوة شتور ياكسمك ميدو :: طب انا هقفل دلوقت وهبعتلك بعد ما اتصور. ميدو بسرعة دخل اوضة مامتة وجاب اندر وسنتيان من بتوعها دخلهم الأوضة بتاعتة ورجع جاب خيارتين صغيرين مش كبار وزيت من المطبخ و بسرعة ودخل الاوضة بتاعتة قلع وشغل الفون في وضع التصوير وحط علي طيزه زيت وبدا يعمل اللي طلبتة منه شهد الأول بدا بخيارة واحدة وبقي عمال يصور وبعدين دخل الخيارة كلها في طيزو وراح حاطط التانية ورا علي طول هاج وبقي عمال يدعك في زبه لغاية ما جاب لبنة بعد ما خلص فكر انة ميبعتش ل شهد غير صور الخيارة علشان متتريقش عليه وتقوله طيزك واسعة وخدت خيارتين وبعتلها فعلا صور لطيزو وهي فيها خيارة واحدة شهد :: ايه ده ؟ مش قولتلك خيارتين ميدو :: حاولت طيب ومعرفتش شهد :: وحيات كسمك ل ادخلك انا الخيارتين في طيزك بس ابقي معاك ميدو :: ههههههه هتعرفي شهد :: هعرف بس . اصبر عليا يا ابن المومس .. الا صحيح يا متناك انت بتحب اكتر شتيمة بجد ايه؟ ميدو :: مش انا قولتلك قبل كدة شهد :: لا مش فاكرة ميدو :: كل شتايمك ليا بحبها جدا بس بالخصوص متناك ومعرص شهد :: هههههههه دول حقيقتك اصلا مش شتيمة.. تليفون ميدو كان بيرن وهو بيكلمها بص لقي حنين بتتصل بيه افتكر انه كان متفق معاها هيتقابلو في شقتهم اللي تحت بعد ما خلص مع شهد اتصل بحنين ميدو :: الو ايه هتنزلي شهد :: تليفونك كان مشغول مع مين ميدو :: ده الواد جاسر صاحبي حنين :: طب انا لابسة من بدري وفي اوضتي ومردتش انزل غير لما ترد عليا ميدو :: خلاص يا روحي انا هنزل اهو ميدو قفل مع حنين وخرج عدي علي اوضة اختة ريم فوجئ انها مجتش لغاية دلوقت رن عليها لكنها مردتش اتصل مرة واتنين وتلاتة وبردو جرس ومش بترد اخد مفتاح شقتة اللي تحت ونزل وكانت حنين نازلة هي كمان واتقابلو عالسلم فتح الشقة بتاعتة ودخلو هما الأتنين ................ ريم :: يلا بقي انا هقوم البس علشان امشي شريف ::تلبسي ايه و تمشي تروحي فين ؟ لسة مشبعتش منك ريم :: نعم ؟ هههههههههه انت ايه ياراجل انت انت بهدلتني شريف :: بهدلتك ده ايه .. بصي هناكل لقمة مع بعض عالسريع وبعدين نكمل اللي كنا بنعملة ريم :: شريف انت قليل الأدب اوي هههههههههه شريف :: اوي اوي... يلا نقوم ناكل ونرجع لسة عندي كلام كتير عايز اقوله شريف خرج من الأوضة وراح جهز اكل خفيف جبن وبيض وشوية طماطم وخضار وقعد هو وريم اتغدو شريف :: مش يلا بينا بقي نلحق نقول الكلمتين ريم :: ههههههههههههه يلا يا روحي بس هروح اغسل كسي واجيلك ريم غسلت كسها ورجعت له عريانة ملط هي ومستر شريف دخلو اوضة النوم ومستر شريف حضنها من ورا وراح شايلها وراح بيها عالسرير ريم :: ههههههه. ايه ياراجل انت .. مالك اشحال لو مكنتش لسة نايكني مستر شريف نيمها علي طرف السرير وفتح رجليها وحط زبه علي كسها ريم :: لا لا .. محبش كدة يا شوشو ايه ياراجل انت عايز تدخلو علي طول كدة شريف :: في دي عندك حق .. شريف نزل علي ركبه علي الأرض بعد ما شدها لطرف السرير ودخل علي كسها بلسانه يلحسه براحة اااااااه ااااااااه.. حبيبي .. الحس كسي.. الحس اوي .. كسي متناك اوووووي اوووووو.. اوووووو .. احححح مش قادرة .. شريف :: مش قادرة ايه يالبوة ريم :: قولي كمان .. انا لبوتك وكسي عايز زبك يشرمطني .. ااااااااه .. اااااه .قوم قوم دخل زبك في كس شرموطتك شريف قام وشد ريم عليه وحط زبه علي كسها من فوق ونام فوق منها وراح لبزازها .. يمصهم شريف :: انا مش عارف انتي عندك البزاز دي كلها ازاي وانتي لسة 13سنة ريم :: عجبينك اوي كدة . اووووف حط زبك بقي في كسي شريف :: تعرفي ان بزازك زي بزاز مامتك ريم :: اااااااه .. ااااااه .. نكني بقي مش قادرة .. دخل زبك بقي شريف رفع وسطه لفوق وريم من تحت مسكت زبه وحطتة في كسها دخلة ياحبيبي .. دخله في كسي .. انا ممحونة اوووي .. ممحونة وعايزه زبك يقطع كسي شريف :: انتي ايه يا ريم .. ها . انتي ايه ريم ::ااااه .. انا .. انا شرموطة ياقلبي . شرموطة وعايزه علي طول زبك في كسها بقلم عادل المتميز شريف :: شرموطة وايه ريم :: شرموطة ولبوة .. ومتناكة.. اااااححححح .. زبك حلووو اوووي نكني اوي .. افشخني .. ارزع زبك فيا شريف :: قومي عايز انيكك في طيزك اللبوة دي ريم :: تؤتؤ . لسة كسي عايز زبك .. خلي اللبوة طيزي بعدين شريف عمال ينيك ويرزع زبه في كس ريم وبعد شوية شال زبه وريم راحت مفلقسة ورجعت لطرف السرير وشريف تف علي زبه وعلي خرم طيزها وحط زبه علي خرم طيزها وبدا يدوس علي جسمه احووووو احوووووو.. زوقه زوقه .. ايووووه .. ايوة .. دخل .. ااااه طيزي متناكة اوي يا شريف شريف بعد ما دخل زبه كله في طيز ريم راح حضنها وايده راحت لبزازه وبقي ببقفش فيهم ويفرك فيهم بصوابعة وزبه بيطلع شوية ويرجع يدخلة ببطئ شديد ريم :: شريف .. نكني ياشريف .. نكني وشرمطني .. عايزه اقول للدنيا كلها انا متناااااكة .. اي اي . براحة طيب شريف بيسرع في طريقة نيكة لطيز ريم ومسكها من وسطها وبقي بيدفع زبه بكل قوة جوه طيزها ااايييييي اايييييي .. يخرب بيتك .. هموووت .. زبك تخين اوووي .. طيزي.. طيزي .. اووووف .. اووووف فضل شريف ينيك في طيز مريم لغاية ما خلاص لقي نفسة مش قادر وهيجب لبنة مسك ريم بأيده جامد اوي وفضل مدخل زبه للأخر وهو بينزل لبنه طيزها وهي بتتشرمط وتتاوه ........... حنين قالعة ملط واقفة وحاطة وشها تحت ايدها وهي سانده عالحيطة وميدو قاعد علي ركبه وفاتح طيزها بأيده وبطرف لسانه بيلحس خرم طيزها . اهات حنين مكتومة وهي مغمضة عنيها وبتعض في شفايفها لسان ميدو بيتحرك حركات دائرية حوالين خرم طيزها واعصاب حنين بايظة قام وخلي حنين تلف وبقي ضهرها ساند عالحيطه مسك بزازها وراح ليهم بشفايفه حنين صوتها بدأ في الخروج وانفاسها بدات تتسارع وميدو عمال يمص ويرضع في حلمات بزازها نزل بعد ما شبع من حلماتها علي ركبه وخلاها ترفع رجل وتسندها علي كتفة وراح هو يبوس كسها انفاسة الساخنة لمست كسها .نيران الشهوة قادت في كسمها وايدها نزلت علي دماغة وميدو بلسانة بدأ بداعب ويلحس بين شفرات كسها ميدو قام ولذق في حنين وبأيده مسك زبه وبقي بيحكه في كس حنين اللي كانت غايبة عن الوعي وبتكتم اهاتها بعض شفايفها بسنانها نزل بزبه لتحت شوية وحطة تحت فتحة كسها وراح مدخله كله في كسها حنين في اللحظة دي راحت حاضنة ميدو اووي وميدو مدخل كل زبه في كسها وبدأ ينكها عالواقف صوابع ايد حنين كانت غارزه في لحم ضهر ميدو من شده ماكانت حاسة بضاخمة زبه جوه كسها فضل ميدو ينيك في حنين اكتر من خمس دقايق عالواقف وبعدين راح رافعها وشايلها وسندها بينه وبين الحيطة وبقي عمال ينزلها براحة ويرفعها وزبه داخل خارج في كسها. وحنين ماسكة في رقبتة وناقص تعيط من فرط اللذه والوجع ميدو اخدها وهو شايلها وراح بيها علي طربيزه موجوده علي يمينة جنب باب الأوضة قعدها علي طرف الطربيزه وكمل فيها نيك حنين مش قادر تتطلع صوت وخايفة صوتها يطلع وتتفضح وبتعض بسنانها في كف ايدها ميدو راح لبزازها يمص فيهم وهو شغال ينيك فيها.. وصوت اهاتها غصب عنها بيخرج بالهمس ااااه اااااه . مش قادرة خلاص . خلاص تعبت ياوميدو .. كفاية كفاية مش قادرة .. ااااااه ااااااه ميدو هايج وزبه بقي بينيكها بسرعة واول ما حس انه خلاص هيجبهم طلع زبه بره كسها وجابهم علي جسمها ............. يسرا :: حبيبي الساعة بقت 3 انا هتصل بريم اطمن عليها وليد :: ماشي ياقلبي يسرا اتصلت بريم اللي كانت لسة يدوب داخل من باب الشقة ريم :: الو ايوة يا ماما .. اه يا حبيبتي انا في البيت بعمل الواجب اهو يسرا :: وميدو فين .. ريم :: مش عارفة بس تقريبا نايم يسرا :: طيب يا حبيبتي انا هتأخر يعني ممكن اجي علي المغرب كدة ماشي . اه صحيح اكلتو ريم :: اه يا ماما اكلنا ريم خلصت مكالمتها مع مامتها كانت دخلت اوضتها وبتقلع هدومها واخدت اندر وسنتيان من الدولاب وفوطة وراحت الحمام تاخد دوش وهي بتستحمي ميدو كمان فتح باب الشقة ودخل وهو رايح الأوضة سمع صوت الماية في الحمام عرف ان ريم جت من بره فتح عليها الباب بتاع الحمام ريم :: ميدو هاخد برد كدة ميدو :: انتي جيتي امتي ريم :: لسة من شوية.. اقفل الباب بقي هاخد برد بقلم عادل المتميز ميدو :: ايه كنتي فين ؟ ريم :: مع شريف ميدو :: تاني .. انتي عاجبك بقي ريم :: اقفل الباب بقي متبقاش رخم ميدو خرج من الحمام لكنة طقت في دماغة يصور ريم وهي بتستحمي قلع هدومة وبقي عريان ملط ودخل الحمام بالتليفون وهو بيصور فيديو سليفي ريم :: انت يا مجنون بتعمل ايه ميدو :: ايه بتصور معاكي سيلفي ريم بأيده بتحاول تخبي الكاميره وهي بتقولو مينفعش ياميدو . يووووه بقي ميدو :: طب لفي كدة .. عايز اشوف طيز اختي .. الا صحيح هو مستر شريف بينيكك فين .. هنا في كسك .. ولا في طيزك ريم :: هههههههههه واللهي انت مش طبيعي ميدو :: بس بجد مستر شريف زبه احلي ولازب اخوكي حبيبك ريم :: حطت ايدها علي خدها وهي بتبص للكاميرة وبتضحك عايز تعرف يعني ميدو :: ياريت وكل شوية يجيب الكاميرة علي وشها وبزازها وكسها ريم :: بصراحة انا بعشق زب شريف ميدو :: ليه بقي زبه احلي من زب اخوكي في ايه .. وراح موجه الكاميرة علي زبه .. وقال بقي الزب ده وحش ريم :: راحت ماسكة زبه وهي مبتسمة لا يا حبيبي زبك ده حبيبي وراحت نازلة علي زبه بشفايفها وبقت عمالة تمصله زبه و ميدو بيصورها اااااااه.. اااااااه .. بقيتي خبره في المص ايه مستر شريف بيخليكي تمصي زبه ريم :: اه . ميدو ايده التانية بتحسس علي شعر اختة اللي بتلحس بلسانها حوالين راس زبه وفوق الراس ( خرم زبه ) وترجع بلسانها علي عروق زبه ميدو رجع بضهره وسند عالحيطة ومسلط كاميرة تليفونة علي ريم اللي نزلت علي بيضانة تشفطهم ميدو :: قومي عايز انيكك . كسك وحشني اصلا ريم :: لا مش قادرة كسي ورم ميدو :: ليه بقي هو شريف جامد اوي كدة ريم :: هههههههه اه عمل اتنين ورا بعض وفشخني ميدو :: اوووووووف .. احكيلي بقي عملك ايه. .. ريم :: هو زبك ماله واقف كدة ليه امممم امممممم ميدو :: احكيلي .. شريف ناكك ازاي وكنتي مبسوطة معاه ريم ريم نزلت لبيضان ميدو بلسانها بتلحسها من تحت وايدها شغالة تدعك في زبه وايدها مالتانية سانده علي طيزه ومكنتش عارفة ان لمسها لطيزو كانت مهيجاه ناكني في كسي وفي طيزي لما فشخني ميدو اوووووف .. وزبه وهو في كسك كنتي حاسة بأيه ريم :: حاسة اني شرموطة ومش عايزه يطلع زبه من كسي . كنت عايزه يفضل ينكني اووووي ميدو من كلام اختة مقدرش يمسك نفسة وجاب لبنة علي وش ريم ريم :: يخرب بيتك . غرقت وشي ميدو حفظ الفيديو بعد ماجابهم وخرج حط التليفون بره ورجع اخد دوش مع ريم حوار بين الكاتب وبين ريم ريم :: ياااااعدولتي انا :: فينك ياعسل ريم :: معلش بقي كنت اليومين اللي فاتو اجازة من المنتدي انت عارف بقي رمضان والبيت وكنت بساعد ماما في شغل البيت وصيام وفرهدة انا :: **** يعينك .. دلوقت اهو رمضان خلص والعيد خلص .. ها نكمل بقي وتحكيلي ريم :: انا دخلت قريت السلسة التانية وبصراحة عجبتني اووي انا :: انا مش بعمل غير اللي بتحكيه ريم :: اه بس طريقتك اقصد انك بتقدم حكايتي بأسلوب عجبني انا :: طب احنا وقفنا في اخر مرة لما كنتو في الحمام بتاخدو دوش مع بعض ومصيتي زب اخوكي ريم :: اه يومها كان هايج اوي وانا بحكيلة وكمان مش بس كدة ده بالليل بعد ما ماما نامت وكان اليوم ده يوم الخميس وكان صابح الجمعة واجازة لقيتة جايلي في الليلة دي وبيحكيلي عن شهد وعن اللي بتعملة معاه وطلب مني اني انيكة واعترف انه بيكون هايج لما بحكيلو عن مستر شريف ومش بس كدة لقيتة انا اضيقت منة علشان كان عايزني انيكة وقولت له انت ازاي تخلي واحدة تعمل فيك كدة لقيتة بيجبلي افلام عن الموضوع ده والموضوع بصراحة لقيتة بيهيجني انا :: ونكتيه ؟ ريم :: هههههههه مانا الموضوع عجبني وقولت اجرب انا :: لا انتي تحكيلي بالتفصيل ريم :: هحكيلك بس نفسي اطلب منك طلب انا :: طلب ايه ريم :: نفسي اشوف زبك وهو بيجبهم ؟ ممكن انا :: عايزني اصور زبي وانا بضرب؟ ريم :: ياريت ياعادل هموت واشوف لبنك وهو بيخرج ينطر كدة من زبك نفسي اتخيلو وهو بينطرهم في كسي انا :: حاضر . هعملك المقطع بعد ما تحكيلي ريم :: في الليلة دي شهد كلمتة وكانت المكالمة كلها وهي بتقولة ازاي ينيك مامتة .......... شهد :: ميدو يا متناك يا خول . يامعرص يابن الوسخة ميدو :: كل ده ؟ بدل ما تقولي الو ولا ازيك شهد :: ماهي دي ازيك بتاعتي لواحد خول وامة متناكة ميدو :: ههههههههههه طالما انتي شايفة كدة موافق شهد :: بقولك ايه انا نفسي اكسر عينك بجد واخليك كلب تحت رجلي قولي اعمل فيك ايه؟ ميدو :: مش عارف .. قولي انتي وانا هعمل كل اللي انتي عايزه شهد :: مانت كدة كدة هتعمل اللي انا عايزه بس فكرت في حاجة كدة وعايزه اقولك عليها ميدو :: حاجة ايه ؟ شهد :: انا عايزة اكون مراتك ايه رئيك وانت تبقي العرص بتاعي واخليك تشوفني وانا بتناك .. عايزه اكسر عينك ميدو :: اوووووف . نفسي اوووي اوكون المعرص بتاعك بس هنتجوز ازاي انا مينفعش اعمل حاجة زي دي شهد :: عرفي يا ابن المتناكة .. هنتجوز عرفي وبكدة هبقي مراتك وانت تستمتعك بتعريصك عليا ميدو :: كلامك ده هيجني اوووي شهد :: اه بس بشرط لازم الأول تسمع كلامي في كل حاجة اقولك اعملها ميدو :: انا اصلا بسمع كلامك واي حاجة بتطلبيها مني بعملها شهد :: ماشي انا وعدتك بقي هخليك تنيك مامتك ..اول حاجة هقولك ناوية اعملها بس بشرط لازم توافق ميدو :: ايه بقلم عادل المتميز شهد :: انت هتجبلي الاميل والباس بتاع حسابك الفيك اللي كنت بتكلم بيه مامتك وانا هخلي حد يكلمها علي اساس انه انت .. ويطلب منها رقم الفون .. وهخليه يبتزها لغاية ما يقابلها بره وينكها ميدو :: شهد اوعي تعملي كدة شهد :: لا هعمل كدة يا كسمك ومش بمزاجكك خليها تيجي بمزاجكك احسن ميدو :: طب افرض ده حصل برده انا هنكها ازاي شهد :: لكل حادث حديث .. هبقي اقولك بعد ما مامتك تتناك من اللي هوزو عليها تعمل ايه ميدو :: شهد خدي بالك دي مامتي ومش عايزها تتفضح شهد :: لا مش هفضحها .. انا هنيكك وانكها واكسر عينكم بس ها هتبعتلي الحساب بتاعك؟ ميدو :: حاضر هبعتة شهد :: طب قوم يابن الوسخة عايزك تلبس اندر دلوقت وسنتيان وتنام بيهم للصبح .. ومن هنا ورايح مفيش نوم من غير اندر وسنتيان .. عايزك لبوة وشرموطة هايجة علي طول ميدو :: ماشي وكويس ان اندر ماما وسنتيانها لسة عندي ميدو قفل مع شهد ولبس الاندر والسنتيان واتصور بيهم وبعتلها الصور وبعت الاميل والباس بتوعة ليها وبعدين فضل يفكر في كلام شهد عن امة وانها هتخلي حد ينكها هاج وكمان اللي هيجة اكتر لما لقي نفسة لابس الاندر والسنتيان بتوع مامتة وبقي نفسة في شهد تنيكة حالا اتصل بيها تاني لكنها مردتش عليه وفضل هايج وهو بيفكر يعمل ايه وملقاش غير انة يدخل ل ريم اختة ويخليها هي اللي تشرمطة وتفشخ طيزو لكن هيقول لريم ايه ويطلب منها ده ازاي وملقاش قدامة غير انة يحكي لريم نص حكايتة مع شهد الساعة كانت جت واحدة بالليل راح علي اوضة اختة بخيارة وكانت ريم سهرانة بتحكي فيس مع مستر شريف وبتصور له كسها وبزازها ميدو :: انتي لسة صاحية.. ايه ده بتعملي ايه ريم :: بكلم شريف .. تعالا جيت في وقتك كسي هايج عايزك تريحة ميدو :: ههههههه هريحك بس بشرط انتي كمان تريحيني ريم :: عارفة عايز تنيك اختك ..وراحت فاتحة رجليها .. يلا اختك الشرموطة اصلا هايجة وعايزه دكر يفشخها ميدو :: ريم انا عايز احكيلك عن حاجة كدة ريم :: احكي ميدو مكنش عارف يقولها ايه لكنة بدأ يحكي ليها عن شهد وشلة البنات اللي معاها وعن علاقتة الجنسية بيها هو وجاسر وهيثم ابن خالتهم وريم كانت بتسالة جاسر وهيثم عملو ايه معاها وهو كان بيقابلها فين ميدو حكي ل ريم كل حاجة ميدو :: بس فيه حاجة عايز احكيلك عليها غير اني بنكها ريم :: ايه ؟ ميدو :: شهد عندها ميول تانية ريم :: مش فاهمة؟ ميدو :: بصي بصراحة كدة شهد بتحب هي اللي تنيك ريم جاتلها هسترية ضحك من كلام ميدو .. ده اللي هو ازاي هي ليها زب هههههههههه ههههههههه ميدو بدأ يحكي علي اللي بتعمله شهد معاه وانها بتحب تخليه يلبس قمصان نوم واندرهات وسنتيانات وانا ادمن الموضوع ده وبقي بيحبه ريم رفضت في الاول وعنفت اخوها ازاي اصلا هو يوافق انة يتعمل فيه كدة لكنة فرجها علي فيديوهات من النوعية دي والغريب ان ريم هاجت وهي شايفة واحد نايم علي ضهره وواحدة بتنيكة بالصناعي وبتلعب في زبه بعد كلام كتير بينها وبين ميدو ومحايلات منة انها تعمل معاه كدة وتريحة ريم وافقت وكمان خلتة يلبس اندر من بتوعها وسنيان ميدو ادي ل اختة التليفون بتاعه وقالها عايزك تصوريني وانا بتزل ليكي وببوس رجلك .. عايزك تشتميني وتعامليني كاني كلب تحت جزمتك ريم اخدت منة الفون وبدات تصور اخوها فيديو وهو بيبوس رجليها وسمعت كلامة وبقت تقولة بوس رجل اختك يا خول .. اختك اللي هتنيكك وتشرمطك .. بوس يا معرص يا متناك بوس رجلي .. مانت كلب وخول .. بتخلي الشراميط تنيكك وانا موجوده ريم نفسها هاجت لما لقت ميدو كلب تحت رجليها وطلبت منه يطلع علي السرير وينام علي بطنة وطلعت هي من فوق تصوره وبتقوله يلا يا متناك فلقس ووريني طيزك ميدو راح قايم بوسطة ورفع طيزه لفوق.. وريم شغالة تصوره اه ياخول .. طيزك كبيرة .. وراحت منزلة الأندر بأيدها وقربت من الكاميره وهي بتمشي ايدها علي طيزه لغاية ما وصلت لزبه من تحت ريم :: زبك واقف ليه يا متناك ميدو :: علشان انا خول وعايزك تبعبصيني في طيزي ريم :: وانت ياخول جايب الخيارة معاك علشان انيكك ميدو :: ايووه .. عايزك تريحي طيزي وكلني اوي ريم قلعت ميدو الأندر وراحت ممشية من طيزه من فوق صباعها لغاية ماوصلت لفلقة طيز ميدو وبقت بتحرك صباعها حوالين خرم طيزه وهوب راحت ظرفاه بعبوص ميدو :: اووووووف .. ايوه كدة . دخلي صباعك في طيزي ريم :: دانت طلعت متناك اكتر مني يا ميدو .. هات الخيارة دي اخدت ريم الخيارة وراحت تافة عليها وحطتها علي خرم طيز ميدو ميدو :: براحة .. براحة مش كده ريم :: هي شهد المتناكة كانت بتنيكك بالراحة ياخول ميدو :: لا .. دي كانت بتفشخني ريم :: وانا هفشخك اكتر منها علشان تحرم تروح تتناك من بره واختك الشرموطة تسيبها تتناك من الغريب ريم.حطت التليفون علي المرتبة وقالت لميدو يلا قوم يا معرص نام علي ضهرك ميدو نام علي ضهره واخد هو التليفون وبقي بيصور ريم اللي قامت ورجعت بعلبة كريم الشعر وحطت علي الخيارة كريم ارفع يا خول رجلك علشان انيكك ميدو رفع رجليه وايده اللي ماسكة الموبايل قربها اوي علشان يصور لحظة دخول الخياره في طيزه ريم حطت الخيارة علي خرم طيز اخوها.. وايدها التانيه مسكت زبه اللي كان واقف علي اخرو فضلت ريم تزوق الخياره وهي بتدعك في زبه لغاية ما طيزه المتناكة بلعت الخياره بقلم عادل المتميز ميدو :: ايوه كدة .. اوووي .. اووووف . حلوو .. جميللل ريم :: يامتناك .. ياخول.. ايه مبسوط والخياره في طيزك.. ميدو :: اوووووي ريم :: انت بعد كدة تتناك بس يا خول وهخلي مستر شريف ينيكك في طيزك المتناكة دي . علشان يبقي ناكنا كلنا ميدو :: لا انا مش بتناك من رجاله .. اوووو.. دخليها اوي وانتي بتدعي زبي ريم :: مانا بنيكك يالبو اهو .. ايه طيزك هايجة للدرجادي ميدو اووووي ريم :: قوم بقي . انا كسي ولع وعايزة اتناك انا كمان ريم شالت من طيز ميدو الخيارة وراح طالع فوق منها ومدخل زبه في كسها . مكملش خمس دقايق وكان مطلع زبه وحايبهم علي بطنها ريم :: احا يا ميدو . انت لحقت ............ حوار بين الكاتب وريم ......... احا ياريم يعني انتي هجتي انتي كمان علي طيز اخوكي ريم :: ههههههههه ايوة وكان بيحيلي كل يوم علشان انيكة المتناك ده انا :: عارفة انتو عيلة بنت متناكة ريم :: ههههههه ده حقيقي يا فندم .. ها مش هتصور ليا زبك بقي انا :: حاضر هصوره وابعتهولك لما نخلص كلام ..ولا اقفل دلوقت ريم :: لا بس مش هنام غير لما تبعت الفيديو وهستناك انا :: حاضر هبعتلك .. وقبل ما تنامي ريم :: اموووووووواح بقي لزبك حبيبي انا :: ههههههههههههه طب انتو عرفتو ازاي علاقة وليد بمامتك ؟ ريم :: من الماسنجر يا دولة .. بعد ما وليد ناك ماما في الفيلا بقي كلامهم علي الفيس عن اليوم ده وماما كمان كانت بتتصور له زي ما كانت بتتصور لمستر شريف انا :: طب وهي سابت مستر شريف ريم :: لا طبعا .. كانت بتتناك من مستر شريف بردو بس كانت بتحب وليد انا :: يعني تحب واحد وتتناك كمان من التاني .. هي مامتك لبوه اوي كدة ريم :: لا ماما كانت جبانة جدآ وبتخاف اوي علي نفسها من الفضيحة والصور والفيديوهات والعلاقة اللي كانت بينها وبين مستر شريف كانو عامل قوي انها متقدرش تبعد عنة . مش حب فيه لكن خوف منة انا :: معني كدة ان شهد نجحت في اللي كانت عايزة تعملة واللي اتفقت عليه مع ميدو اخوكي ريم :: اكيد بس الموضوع كان اكبر من ان تخلي ماما متناكة علشان متعة اخويا .. شهد كانت عايزة فعلا تكسر عين اخويا .. وطبعا فيه حوارات كتير كانت بتحصل من ورا ضهر اخويا هحكيلك عليها بوقتها وبكدة يكون الجزء السادس خلص وانتظرو الجزء الجديد قريبا السلسلة الثانيه انثي ضائعة في بحر المتعة بقلم عادل المتميز .......... الجزء السابع ............ بعد انقطاع دام لشهور طويلة من تكملة القصة سنعود لتكملة القصة بعد ان عادت بطلت القصة لتواصل معي ...... حوار بيني وبين ريم بطلة القصة كنت جالس اتصفح الفيس لقيت رساله جاتلي من ريم ريم :: دووووووله .. وحشني انا :: ايه ده ريم ؟ مش مصدق . كنتي فين كل ده ريم :: معلش و**** حصلت شوية ظروف كدة ومبقتش بدخل خالص . المهم عامل ايه يا دوله وحشني اوي انا :: وانتي كمان وحشاني اوووي ريم :: الا صحيح يا دولة من شهر كدة دخلت عالمنتدي معرفتش ادخل هو اللينك بتاعة اتغير ؟ انا :: منتدي العنتيل خلاص مبقاش له وجود ريم :: نعم ؟ بتهزر صح انا :: لا و**** مش بهزر . المنتدي شكله اتشال من محركات البحث ريم :: احا يا دولة يعني خلاص كدة مش هنكمل القصة انا :: لا هنكملها طبعا بس مش عالمنتدي ممكن عالفيس ريم :: خسارة .. زعلتني انا :: قوليلي بقي انتي عاملة ايه ريم :: انا فله . وانت وحشني اوووووي بجد انا :: وانتي كمان يا قمر .. ايه مش هتحكيلي بقي الباقي ريم :: طب فكرني طيب احنا وقفنا لغاية فين انا :: وقفنا ان اخوكي دخلك في ليلة وكان هايج واعترفلك بعلاقتة الشاذة بشهد وقولتي انها كانت بتعمل وتخطط لشئ من وراه بقلم عادل المتميز ريم :: اه ده حقيقي اخويا كان في الليلة دي خول اوي وكان ولا الشرموطة خلاني انيكة في طيزه واصوره وكانت متعتة المرة دي مختلفة يمكن كانت اقوي انا :: بس شهد كانت بتخطط ل ايه ومع مين .. مع جاسر ؟ ريم :: احبك يا دوله وانت مركز معايا .. شهد كانت قالت لجاسر ان الصور اللي بعتهاله ميدو اخويا ل مامتي وانا معرص ونفسه يشوفها بتتناك وقالت لجاسر علي نوع العلاقة اللي كانت بينهن انا :: اه يعني جاسر عرف من شهد ان اخوكي بقي خول ليها وقالها علي علاقت مامتك بمستر شريف ريم :: مش بس كدة دي كانت بتخلي اخويا يصور ماما ويصورني واحنا في البيت او احنا نايمين وكانت بتفرج جاسر اول بأول علي الفيديوهات واتفقوا مع بعض انها هتاخد حساب ماما علشان تشوف الرسايل بنفسها وتاخد حساب ميدو الفيك وتديه لجاسر اللي هيكلمها هو علي انه الشخص اللي مهكر حسابها وياخد منها رقمها وبتزها عن طريق التليفون . مكالمات يعني مش فيس انا :: اشمعني يعني مش هيبتزها عن طريق رسايل عالفيس ريم :: اولا علشان ميبقاش فيه دليل عليهم لو حبت تبلغ يعني وثانيا علشان ميدو معاه حساب ماما وهيعرف وهما مش عتيزين ميدو يعرف مين اللي هينيك ماما وده في الأول بس ولا امتي ولا ازاي انا :: يابنت المتناكة ده تفكير شياطين ريم :: فعلا .. وميدو اخويا فعلا اداها الاميل بتاع حسابه الفيك والباس واميل حساب ماما والباس وبدأت تشهد تنصب السيرك علينا وعلي اخويا وماما انا :: وطبعا انتي كمان كان العين عليكي ريم :: اساسي يا دوله انا كنت من ضمن اللي جاسر عينه عليهم خصوصا ان جاسر من زمان كان عايز ينكني انا :: وانتي عرفتي منين ريم :: هههههه ماهو ناكني يا دوله وقالي وكل المستخبي بان بعد كدة المهم بقي عايزه اللي تكتبه تبعته هنا حتي لو مفتحتش وانا لما ادخل هشوفة انا :: طيب ندخل بقي في التفاصيل وبدأت ريم تحكيلي ......... شهد اتصلت بميدو اللي كان قاعد مع مع هيثم ابن خالتة وجاسر علي كافيه واول ما شاف رقمها عالتليفون قام و قالهم لحظة وجايلكم شهد :: الو .. ايه ياخول يابنت المتناكة فينك ميدو :: انا بره مع جاسر وهيثم قاعدين علي كافيه بقلم عادل المتميز شهد :: طيب يا متناك يامعرص يابن المومس فين اللي طلبتة منك ؟ ميدو :: لحظة وهبعتلك . ريم :: ماشي يا متناك.. خمس دقايق لو مفيش حاجة جت مش عايزة اقولك هعمل في كسمك ايه. ميدو :: لا علي طول و**** هبعتهملك شهد قفلت مع ميدو وميدو بعتلها الاميل والباس بتاع حسابه والاميل والباس بتاع حساب مامتة ورجع قعد مع جاسر وهيثم . وشهد بعتت لجاسر رسالة عالفيس فيها الاميل والباس بتاع حساب ميدو جاسر :: طيب انا هقوم اعمل مكالمة ياشباب .. خمسه وجاي هيثم :: احا ياجدعان هو كل واحد فيكم يقوم يعمل مكالمة . ايه حريمكم كترت ولا ايه ميدو ::هههههههه انبر علينا يابن خالتي جاسر :: ياعم دي مكالمة للبيت مش مع حريم. هيثم :: البيت بردو هههههههه جاسر خرج وراح كلم شهد جاسر :: ايوة يا شهد .. ابعتلها دلوقت شهد :: لا يا ناصح انت استني بالليل تكون قريت اللي بينها وبين الخول ابنها وتكمل انت علي نفس اسلوبه وطريقتة ومش هقولك بقي اول حاجة تعملها تاخد كل الصور والفيديوهات اللي علي حساب الشرموطة دي وتحتفظ بيهم في مكان الجن الازرق ميعرفش مكانهم . اهم حاجة تليفونك ميبقاش عليه حاجة لربما ميدو يمسك تليفونك ولا حاجة جاسر :: تمام خلاص اتفقنا .. انا هقفل دلوقت واروح اقعد معاهم علشان محدش يحس اني اتأخرت شهد :: ماشي جاسر :: اتأخرت عليكم هيثم :: لا دي شكلها مكالمة للبيت فعلا لو مزه كنت هتتأخر اكيد ميدو :: مايمكن ياعم مزة وهو قالها قاعد ومشغول معانا وهيكلمها لما يروح جاسر :: ليه ياعم هو انا خاربها زيك . انت كفايه الحتة البلدي اللي ورتني صورها هيثم :: حتة بلدي ووراك صورها؟ ميدو في اللحظة دي وشه جاب الوان وكان عايز يقوم يمسك جاسر ويحط ايده علي بوقه علشان يسكت ميدو :: بصله كدة وملامح وشه وتبريقة عنيه بتقوله اسكت بقلم عادل المتميز هيثم :: ايه ياعم ميدو بقي جاسر يشوف الحتة قبل ابن خالتك ميدو :: مفيش ياعم الكلام ده جاسر بيشتغلك جاسر :: ب ايه ؟ طب لحظة ياعم و**** ل اوريك صورة . دي حتة جامدة نيك ياعم ميدو كان هيشخ علي نفسة من الخوف وعايز يقوم ياخد التليفون من جاسر قبل ما يطلع الصورة لكنة مش قادر وجاسر كان قاصد يطلع الصورة وفرجها لهيثم ضربات قلب ميدو زادت وقلبه كان هيقف من الخوف وتوقع ان هيثم هيعرف ان دي خالتة وهيتفضح لكن رد هيثم كان غير المتوقع نهائي شخرة طويلة وهو بيقوله .. احاااااا يا ميدو دي جامدة نيك يابن المتناكة .. اوووووف عالملبن ميدو كان هيموت لما سمع الشخرة لكن ارتاح لما هيثم معرفش ان دي صورة خالتة لان الملامح مش موجوده والصور ملعوب فيها كويس جدا ....... ريم :: مش هينفع خالص يا شريف مستر شريف :: لا هينفع .. هتيجي يعني هتيجي .. انا مش قادر بقالي اسبوع منكتكيش.. ايه زبي موحشكيش ريم :: زبك .. زبك علي طول وحشني ونفسي اخليه في كسي علي طول بس انت عارف بكره عندي درس مستر شريف :: ماهو كمان انا هديكي درس ولا درسي مش حلو ريم :: هههههههه هتديني درس بزبك في كسي مش كدة مستر شريف :: بذمتك مش الدرس بتاعي احلي من اي درس تاني ريم ::هو فيه زيك ولا زي دروسك .. خلاص بكره هبقي عندك في الشقة شريف :: ايوة بقي هو ده مش تقولي مش هينفع ريم :: قلبي انت شريف :: طب مفيش حاجة تصبيرة كدة علي ما تجيلي بكرة ريم :: هههههههههه مانت خدت تصبيرتك من ماما اول امبارح شريف :: هههههههه انتي ايه مش بيفوتك حاجة خالص حتي دي عرفتيها ريم :: انت فكرني قاعدة نايمة علي وداني في البيت ولا ايه بس بذمتك مين فينا بتحس معاه بالمتعة انا ولا ماما بقلم عادل المتميز شريف :: اكيد انتوا الاتنين حلوين . بس انتي صغننة وشقيه وكمان ليكي متعة تانيه خالص ريم :: لا بقي فهمني شريف :: يعني جريئة اوي رغم انك صغيرة وبحسك وانتي تحتي كأنك واحدة كبيرة مش صغننة ريم :: انا شرموطتك ولبوتك وتحت زبك هتلاقيني اكبر متناكة شريف ::عارفة انا بعشق فيكي الطريقة دي بتخليني بتمتع اوي معاكي ربم :: ولسة ياقلبي دانا هحلبك وهصفيك كده ههههههههه شريف :: ماتيجي نتكلم فيديو دلوقت ريم :: لا دلوقت مش هينفع ماما بره وكمان اخويا . لو بالليل خالص نفع اوك شريف :: ماشي خلاص ريم :: انا هقفل دلوقت ونتكلم بالليل .. باي يابيبي شريف :: باي ياقلبي ......... يسرا في اوضتها بتكلم وليد يسرا :: اه يا قلبي بكره فيه اجتماع مهم بعد ما يخلص همشي ونتقابل في المكان بتاعنا وليد :: ماشي وانا بكره محضرلك حتة *** غدوة هتعجبك اوي يسرا :: يا حبيبي انت اي حاجة بتعملها بتعجبني مش الغدوة بس وليد :: بجد يا يسرا ..؟ يسرا :: طبعا بجد ياقلب وروح يسرا وليد :: طب فيه حاجة انا نفسي توافقيني عليها يسرا :: انا موافقة علي اي حاجة هتقولها وليد :: انا نفسي احس انك بتاعتي ونحدد يومين مثلا ثابتين في الاسبوع نتقابل فيهم طول اليوم يسرا :: مش هينفع يا وليد مانت عارف اولادي وكدة وليد :: بالعكس . اسمعي بس انا عايز اقول ايه يسرا :: سمعاك ياقلبي وليد :: لما هنحدد يومين ثابتين من كل اسبوع ساعتها ممكن تقولي ل اولادك ان عندك مثلا يوم كذه ويوم كذه شغل طول اليوم والنظام ده بقي جديد في المصلحة علشان مثلا مطلوب منكم شغل ولازم يخلص او حتي بقي نظام دايم يسرا :: اها . ممكن بردو .. خلاص موافقة انا اصلا نفسي نتقابل كل يوم مش بس يومين ونفسي ابقي في حضنك يا وليد واحس بحبك علي طول طب انت عارف ياوليد انا اوقات في الشغل بيكون نفسي اوي احضنك واحنا في المصلحة واقول لكل الموظفين انك بتاعي وانا بتاعتك وليد :: ياروحي انا بتاعك وملك ايدك فيه حاجة كمان بما انك موافقة ودي بقي هنعملها من بكرة يسرا :: ايه ؟ بقلم عادل المتميز وليد :: بما اننا خلاص هتبقي معايا مرتين في كل اسبوع وهتبقي طول اليوم معايا وهتبقي بتاعتي طول اليوم فأنا عايز اشوفك علي زوقي وزي ما بحب وكمان عايز احس انك بتيجي بيتك . هننزل بكره بعد الشغل نشتري شوية قمصان علي ملابس داخليه علي كام ترنج وكام عباية بيتي كدة دول هيبقوا في دولابك اللي في شقتنا ولا تحبي نتقابل في الفيلا يسرا :: ماشي يا وليد اللي انت عايزه كله انا موافقة عليه .. وخلينا في الفيلا اهي بعيد شوية علي الاقل هناك هبقي قاعدة براحتي ومش خايفة حد يشوفنا واحنا داخلين الفيلا وليد :: بحبك علي فكرة يسرا :: وانا بعشقك .......... ميدو :: طب يلا بقي ياشباب انا هقوم اروح جاسر :: ايه ياعم انت وراك حاجة ما احنا قاعدين ولسة الوقت بدري ميدو :: ياعم انا زهقت من القعدة هنا وكمان عايز اروح اذكرلي شوية اليومين دول ماما حطاني في دماغها هيثم :: وانا كمان هقوم ملمتش ولا حاجة في المنهج ده جاسر :: طيب تمام يعني انا اللي هقعد لوحدي .. يلا بينا جاسر سابهم في نص الطريق وميدو وهيثم خلاص علي وشك الوصول للبيت هيثم :: بس تصدق انا زعلان منك ياسطي ميدو :: زعلان ؟ ليه ؟! هيثم :: بقي ياعم المتناك انت جاسر يعرف بحوار النتايه الجديدة وانا اللي ابن خالتك معرفش وكمان باعتله صورها ميدو :: بص هي مفيش بيني وبينها اي علاقة عموما دي ست اتعرفت عليها شوية يعني كام يوم وبعدين لقيتها عملتلي بلوك حتي و**** مش فاكر كان اسمها ايه بالانجلش عالفيس هيثم :: احا عملتلك بلوك .. بس الست دي جامدة .. هي كان ايه نظامها يعني ميدو :: ياعم دي ست كبيرة مش صغير يعني في الاربيعينات وكمان متجوزه ومخلفة هيثم :: يابن المتناكة دي عز الطلب وكمان جسمها كرباج .. هي عملتلك بلوك ليه؟ ميدو :: و**** مش عارف انا لقيت مرة واحدة حسابها اختفي من عندي هيثم:: هي بعتتلك الصورة دي بس ولا بعتتلك صور تاني ميدو :: لا هي اللي ورهالك جاسر بس هيثم :: تبقي اشتغاله يامعلم وممكن تكون صورة من النت عادي ميدو :: مش عارف كل شئ جايز ميدو وهيثم وصلو البيت ميدو :: ما تيجي هيثم :: لا انا طالع ميدو :: ماشي اشوفك بقي بكرة .......... الساعة اتنين بالليل ريم نايمة في اوضتها ويسرا رايحة هي كمان في سابع نومة وميدو سهران مش جايلة نوم لابس اندر حريمي وقميص نوم وعمال يصور نفسه صور وفيديوهات ويبعتهم ل شهد اللي كانت قافلة الفيس والواتس لكنها كانت سهرانة مع جاسر بيتكلمو علي الساعة تلاتة شهد ظهرت اونلاين وفتحت رسايل ميدو وشافتهم وردت عليه شهد :: المتناكة سهرانة وهايجة ولا ايه؟ ميدو جاله اشعار بالرد وكان راشق في طيزه خياره وبيدعك في زبه واول ما شاف الرساله راح معدول ورد عليها ميدو:: هايج اووووي ونفسي اكون معاكي دلوقت شهد :: وانا ههيجكك اكتر واكتر يا متناك يا خول بس الأول صور زبك كام صورة واكتب علي ورقة اسم مامتك ميدو :: اشمعني ؟ هو حد بيكلمهما دلوقت شهد :: اه يا خول .. افتح كدة الفيس بتاع مامتك وابقي اتفرج عالرسايل بنفسك .. مامتك من ساعة بالظبط كان فيه واحد بينكها كتابي بس ابعت الصور دلوقت علشان لما مامتك تصحي الصبح تشوف زبك علي انه زبه هو ميدو هاج وكان هيموت ويفتح فيس مامتة وطلع بسرعة ورقة وكتب عليها اسم مامتة وحطها جنب زبه اللي كان في لحظة منتصب علي اخره بقلم عادل المتميز وصوره كام صورة وعدلهم بحيث ميظهرش اي تفاصيل تانيه غير زبه وبعتهم ل شهد اللي اخدتهم منه وبعتتهم لجاسر علي الواتس لكن لما شهد دققت في صور زب جاسر اكتشفت ان زب ميدو قريب اوي من زب جاسر يمكن بس الاختلاف ان زب ميدو اكبر شوية من زب جاسر ولو فيه اختلاف تاني فمش باين اوي بعتت لجاسر وقالتة متبعتش صور زب ميدو ليها وابعت ليها صور زبك انت ده هيخلي ميدو يهيج اكتر جاسر :: كدة ممكن هي تلاحظ اختلاف زبي من زبه شهد :: علي فكرة زبك وزب ميدو الاختلاف بينهم مش كبير اوي وهي مش هتاخد بالها .. اسمع مني وصور زبك انت جاسر :: خلاص تمام .. علي فكرة ام ميدو جامدة اوي بنت المتناكة . فتحتلي من شوية كام اوووووف الواد ابن المحظوظة امه جامدة اوي شهد :: كسمك يا جاسر . هو فيه ست اصلا جامدة جنبي جاسر ::لا طبعا انتي الاساس يا قلبي شهد :: طب يلا صور زبك كام صورة وقبل ما تبعتهم ابعتهملي اشوفهم الأول جاسر قفل مع شهد وصور زبه كام صورة وبعتهم ليها وبعدين كلمها جاسر :: ها شفتي الصور؟ شهد :: اه حلوين اوي وكمان مش باين ان فيه فرق بين زبك وبين زب الخول ابنها جاسر :: طب ده كويس اوي ابعتهم بقي شهد :: اه ابعتهم السلسلة الثانيه انثي ضائعة في بحر المتعة بقلم عادل المتميز ........ الجزء الثامن ........... مشهد بين الكاتب وبين صاحبه القصة ...... انا :: مساء الخير يا متنااااكة انتي هنا ؟ ريم :: قلب المتناكة مساء العسل يا قلبي .. اه يا قلبي انا :: نكمل طيب ؟ مشتاق اوي اعرف اخوكي لما فتح الفيس بتاع مامته شاف ايه ؟ وعمل ايه لما شاف اللي بينها وبين الشخص التاني ريم :: الليلة دي اخويا عرف من الصور اللي جاسر باعتها لماما انه جاسر اللي بيكلمها وهو اصلا كانت متوقع جدا ان جاسر اللي بيكلمها انا :: علي كلامك فعلا مكنش فيه غير جاسر قدام شهد تزوقة علي مامتك ريم :: فعلا اخويا لما قعد يفكر مع نفسه شهد ممكن تخلي مين يكلم ماما اول حد جه في دماغه جاسر. بس مقدرش يقولها علشان خاف ليكون فيه حد تاني هي وزاه عليها ولما يقولها ممكن هي تخلي جاسر كمان يكلمها وهو مكنش عايز كدة .. يعني علشان شكله قدام جاسر والصحوبية اللي بينهم انا :: احكيلي بقي ايه اللي حصل ريم :: حاضر بس يا دوله عايزة اسألك سؤال ممكن ؟ انا :: اه طبعا ممكن اوي ريم :: عندي فضول ابن متناكة نايكني في كسي وفي طيزي اني اعرف انت لقب عليتكم المتميز؟ انا :: هههههههههههههه احا فضول نايكك في طيزك وكسك مرة واحدة ريم :: هههههه وفي بوقي كمان . لا بجد عايزة اعرف بجد انت ليه مختار اسم المتميز . يعني في منتدي العنتيل كان النيم بتاعك هناك العنتيل متميز وعالفيس هنا اسمك عادل المتميز انا :: ههههههههه بصي انا اصلي بحب اكون ديما متميز في الحاجة اللي بحبها ولما دخلت المنتدي وحبيت اعمل فيه عضوية كنت حاطط في دماغي اني لازم اكون فيه متميز فعلشان كدة اخترت اسم العنتيل متميز ريم :: بصراحة ومن غير مجاملة انت فعلا متميز وفعلا اسم علي مسمي انا :: ياستي تسلمي . هو ده بقي الفضول اللي نايكك ريم :: هههههههه الصراحة ايوة اكملك بقي الحكايه بص يا سيدي .................. ميدو فتح الفيس بتاع مامته وشاف الرسايل اللي بينها وبين جاسر وبدأ يقرا وهاج لما لقي المحادثة فيها سكس وصور لمامتة وهي بقميص النوم والأندر وكمان فيديو وهي بتنيك نفسها بالخياره وطبعا كله تحت التهديد واول ما شاف صور زب جاسر علي طول عرفة عرفة علشان الغبي كان مصور نفسه في اوضة نومة وميدو حافظها لانه ديما لما بيروحلة البيت اغلب قعدتهم مع بعض بتكون في اوضة نومة ده غير ميدو حافظ شقة جاسر حفظ ميدو رغم انه كان في البدايه هايج الا ان صور زب جاسر وتأكده ان اللي بينيك مامته ومعاه دلوقت باس حسابها ومقاطعها الجنسيه وبوشها كمان اتأكد انه حط نفسه ومامتة في مصيبة كبيرة مصيبة لا يمكن علاجها ميدو بقي بيضرب علي راسه وبيلف في الأوضة بتاعتة مش عارف يعمل ايه اتصل ب شهد الساعة تلاتة بالليل لكن شهد كانت عملت تليفونها صامت ونامت تاني يوم شهد مارحتش المدرسة واول ما صحيت لقت ميدو رانن عليها فوق العشرين مرة .. اتصلت عليه ميدو مكنش هو كمان راح المدرسة وخاف جاسر يقابلة ومبقاش عارف يحط عينه في عنيه ازاي ولا هيمشي معاه بعد كدة بأنهي وش في الوقت اللي شهد رنت عليه جاسر كان في المطبخ بيعمل لنفسه اكل وريم في اوضتها قاعدة عالفيس الفيك وداخلة جروب للقصص السكسية بتقرا القصص الخاصة بالمحارم ميدو بعد ما اكل عمل كوبايه شاي وقعد وشغل التليفزيون وقعد قدامة التليفزيون شغال لكن دماغة بتفكر في المصيبة اللي حط نفسه ومامته فيها بسبب هيجانة وامن لواحدة شرموطة قام يجيب تليفونة من الأوضة وبيبص فيه لقي شهد رنت عليه اتصل بيها شهد :: الو ايوة يا ميدو ميدو :: امبارح اتصلت بيكي يعني ومردتيش عليا شهد :: اها مانا بعد ما كلمتك امبارح حسيت اني عايزة انام فنمت وعملت تليفوني صامت.. المهم قريت رسايل مامتك ميدو :: اه قريت وانا اتصلت بيكي علشان كدة.. انتي ليه عملتي كدة شهد :: عملت كدة ايه يابن المتناكة مانت عارف ميدو :: اه عارف بس ليه جاسر بالذات هو اللي تخليه يكلم ماما .. شهد :: جاسر .. لا طبعا جاسر ايه . ده حد انا اعرفة عالفيس و.. وقبل ما تكمل كلامها قاطعها ميدو بعصبيه انتي كدابه يا شهد . ده جاسر ودي اوضة نومة انا حافظها شهد :: ميدو افهمني بس انا انا ميدو :: انتي ايه . انتي ازاي اصلا تخلي جاسر يعمل كدة مع ماما . انتي عارفة انا مش عارف هبص في عينه ازاي ولا هتكلم معاه بعد كدة ازاي . انتي متخيله المصيبه اللي حطتيني فيها شهد :: طب بس افهم جاسر ده اكتر حد انت المفروض تطمن له ده صاحبك وميدو بيكلم شهد نسي اني في اللاوضة وسمعتة وهو بيزعق في التليفون بعصبية قفلت الماسنجر وخرجت من اوضتها وسمعتة وهو بيقول جاسر وماما وقفت مستخبيه ورا الحيطة وسمعت وهو بيقولها انا دلوقت المفروض اتعامل مع جاسر ازاي وهو معاه فيديوهات تفضحه وتفضح مامتة وياريتها حتي صور وفيديوهات عاديه لا دي بوشها وهي عريانة وبتقول كلام وسخ وبتلعب في كسها ريم كانت هتجنن من الكلام اللي بتسمعة وخرجت من ورا الحيطة وقبل ما تزعق وتشتمه ميدو راح قفل السكة في وش شهد بقلم عادل المتميز ريم :: يا نهار ابوك اسود .. ايه اللي انا سمعتة ده ميدو اتلجلج في الكلام ومبقاش عارف يقول ليا ايه ريم :: انطق ايه اللي انا سمعتة ده ؟ شهد دي مش كدة ؟ وايه بقي حوار جاسر وفيديوهات وصور مامتك . وازاي وصلت لشهد ؟ وشهد ايه اللي خلاها توصل الفيديوهات له ميدو حط ايده علي وشه وقعد علي الكنبه ريم:: رد عليا انا بكلمك .. عايزة افهم حالا انت عملت ايه تليفونها بيرن ريم :: الو ايوة يا ماما يسرا :: ريم انا النهاردة عندي شغل وردية تانيه واحتمال اتأخر لعشرة بالليل ريم :: ماشي يا ماما تيجي بالسلامة يسرا :: اخوكي صحي من النوم ؟ ريم :: اه يا ماما قاعد اهو يسرا :: اكلتو طيب ؟ ريم :: اه يا ماما اكلنا .. يسرا :: طيب يا حبيبتي انا هقفل بقي علشان عندي شغل . وقولي لميدو يذاكر كفايه انه غاب النهاردة من المدرسة ريم :: حاضر يا ماما .. يلا سلام ريم :: اتفضل بقي اتكلم واشرحلي ........ يسرا راكبه عربيه وليد ورايحة معاه الفيلا بتاعتة وليد :: تعرفي انا نفسي في ايه يسرا :: ايه ؟ وليد :: نفسي ناخد اجازة من الشغل اسبوع ونقضي الاسبوع ده كله مع بعض منفوتش فيه دقيق بعاد عن بعض يسرا :: هههههههههه طماع اوي انت وليد :: اسبوع واحد وتقولي طماع .. طب اقولك علي حاجة و**** انا نفسي نقضي العمر كلة مع بعض لكن اعمل ايه بقي مش بأيدي يسرا :: بحبك اوي وليد مسك ايد يسرا وباسها وقالها وانا بموت فيكي يسرا :: هههههه طب بص قدامك بقي لحسن ناخد اجازة ابدية من الدنيا انا وانت وليد :: هههههههههه بقي كدة ماشي هبص قدامي ........ ريم :: يا نهارك اسود يا ميدو . انت عارف انت عملت ايه !؟ انت بسبب ام هيجانك ده فضحت امك ميدو وهو بيعيط انا هطلع ميتين امها و**** ل بقلم عادل المتميز ريم قاطعتة وهي بتزعق و**** ايه ؟ هتقدر تعمل ليها ولا له ايه .. ما خلاص يا حبيبي انت سلمتهم كل حاجة لا ومش بس كدة دانت ذات نفسك متصور ليها وانت لمؤخذه . يانهار اسود يا نهار اسود ميدو :: يعني اموت نفسي ريم :: **** اعلم بقي ست خرا بتاعتك دي ممكن تعمل ايه بالفيديوهات دي ولا ولا صاحبك نفسه ممكن يعمل بيهم ايه قولي بقي انت اصلا هتقابله تاني بأنهي وش ها ؟ شهد رنت علي ميدو ريم :: شوف يا خويا مين اللي بيرن عليك ميدو :: هي الزفتة شهد ريم :: رد رد عالهانم وافتح الاسبيكر خليني اشوف الست خرا دي عايزة ايه ميدو فتح عليها وفتح الأسبيكر شهد :: هي حصلت تقفل في وشي التليفون ياخول وحياه كسمك لو اتكررت تاني ماهيحصل كويس ريم حطت ايدها علي بوقها وهو مفتوح من الصدمة والذهول ميدو :: اختي دخلت عليا ومعرفتش ارد شهد :: اختك . ماشي يابن المتناكة بس بعد كدة متكررهاش ابقي كلمني علي اني صاحبك لو حد دخل عليك بس متقفلش السكة في وشي . ماشي ؟ ميدو بص ل اخته اللي قعدت علي الكنبه وهي باصة ل اخوها اللي مش عارف ينطق ولا يفتح بوقة والست هانم بتهزقة وبتديله الأومر وشاورت له يقفل معاها ميدو :: طب انا هقفل دلوقت يا شهد وهكلمك بعدين شهد :: لا لسة مخلصتش كلامي اياك تقفل ميدو :: فيه ايه ياشهد بقولك مش هعرف اتكلم دلوقت .. انا مخنوق لو سمحتي بعد اذنك انا هقفل شهد :: عايز تقفل ؟ طب سلام وقفلت السكة في وشه ....... شهد بعد ما قفلت مع ميدو اتصلت بجاسر شهد :: ايوة يا جاسر انت فين جاسر انا في مشوار كده . ايه فيه حاجة ولا ايه شهد :: اه ميدو عرف ياغبي انك انت اللي بتكلم مامتة وزعلان جدا وعامل حوار جاسر :: عرف ؟ ازاي يعني شهد :: ماهو حافظ شقتكن واوضة نومك ياغبي جاسر :: احااااا ازاي نسيت دي شهد:: اهو بقي وزعل جدا مكنش عايزك انت بالذات تعمل كدة جاسر :: طب وقالك ايه يعني شهد :: زعلان طبعا علشان انتوا صحاب ومكنش عايز سره يتكشف قدامك جاسر :: طب انا المفروض اعمل ايه شهد :: سيبك منه خالص دلوقت ولما ترجع من مشوارك اكون فكرت نعمل ايه.. يلا سلام دلوقت جاسر .. ماشي سلام ........ ريم :: بقي هي دي اللي عمال تقول وتحلف انك هتعمل وتسوي ريم سابته ودخلت اوضتها وميدو قعد مكانه وعمال يفكر في ايده ايه دلوقت يعمله لكن ملقاش اي حاجة يعملها ........... يسرا بعد ما وصلت الفيلا هي ووليد وقعدو شويه ارتاحو من تعب الشغل والطريق يسرا قامت علشان تاخد دوش ملت البانيو بالمياه الدافيه والصابون المعطر ونزلت قعدت في البانيو الباب خبط ووليد دخل عليها عريان ملط يسرا ابتسمت وهي بتغمض عنيها بأيدها ووليد دخل قعد معاها في البانيو وهو بيشيل ايدها من علي وشها وهو بيضحك يسرا بتحاول تبعده عنها بدلع وهزار لحظات من المدعبه والهزار والضحك اتحولت لهيجان بينهم ايده مع ريم الصابون علي بزازها الطريه المنفوخة اتحول الضحك ل سيحان وهيجان وشهوة بقلم عادل المتميز وليد بقي فوق يسرا وسطه فوق وسطها وزبه بين فخادها وملامس شفرات كسها وشفايفة راحت لشفايفها وايده بتحسس علي بزازها وبطنها بوس طويل ومص شفايف كان كفيل يخلي زبه ينتصب زي الحديد ايد يسرا نزلت من تحت ومسكت زبه وبقت بتدعكة براحة وتخبطة في كسها وشفايفها بتعض في شفايفة مفيش ثواني وكان زب وليد معدي بين شفرات كسها وراشق كله جواها دخله للبيضان في كسها وراح بجسمه كله عليها وايده ماسكة في بزازها كان ناقص يطرشقهم من كتر ما كان هايج عليهم .. ونزل بلسانه حوالين الحلمة يلحس ويحرك طرف لسانه بهيجان ولا هيجان ابطال الأفلام يسرا مسكته من طيزه وبدأ تدوس عليه في اشارة منها له انه يبدأ العزف المنفرد علي اوتار كسها المولع وبدا بالفعل زب وليد في الخروج ببطئ شديد والدخول مرة اخري ااااااااه اااااااااه. حلووو يا وليد . اووووف .. اووووي . كمان .. ايووه ايووووه . اخخخخخخخ اخخخخخخخ كمان كمان وليد شغال ينيك فيها ببطئ ورومانسيه والصابون والمايه عاملين احلي زفلطة واحلي هيجان وليد بعد وصلة نيك رايق ورومانسي ليسرا في البانيو قام ومسك ايد يسرا وطلعو من البانيو وراح زانقها علي الحيطه ورشق زبه بين فخادها تحت شفرات كسها وايده مسكت ايدها اللي رفعهم عالحيطة وشفايفة راحت علشان تاكل شفايفها يسرا من الهيجان رفعت له رجل ووقفت علي التانيه وقالت له دخله يا وليد مش قادرة وليد بالفعل مسك زبه وفرش بيه علي كسها شويه وهي حضناه من رقبته وبتقوله دخله بقي مش قادرة حط راس زبه علي فتحتة كسها وبدأ يدخله جوها واهاتها بتخرج مع كل سنتي من زبه بيدخل فيها .. واول ما بقي زبه بالكامل في كسها وليد راح شايلها وهو زانقها في الحيطة وبقي عمال ينزل بوسطة لتحت سيكا ويرجع يدخل زبه في كسها اوووووف. حلو اووووي ده .. اديني .. اوووووي .. اووووووي.. يالهوووي . ايه ده .ايه الجمال ده .. كمان .. كمان يا وليد .. احححح احححححح. حاسه بيه كله في كسي .. ااااااااي ااااااااي. نكني ..نكني .. اااااااااه اااااه يسرا حضنت وليد اوووووي بكل قوه وشفايفها راحت تاني لشفايفة تبوس فيه .. وصوت لحمه بقي عالي اوووي وهو بيرتطم في لحمها.. ولحم طيزها بيرج مع كل خبطة من خبطاتة نزلها وراح خلاها تلف . وشها بقي ناحيه الحيطة وايده مسكتها من وسطها وخلاها تفلقس له بقلم عادل المتميز وبأيده بقي عمال يمشي زبه من ورا من علي خرم طيزها لغاية كسها .. مرة واتنين وتلاتة وبعدين راح غارز راس زبه في كسها اااااااااه يا وليد .. اه ياحبيبي .. بحبك اوووووي.. بموت فيك يا وليد .. اااااه اي اي . ايوة كله والنبي. كله يا وليد .. اوووووووف اووووف وليد دخله كله في كسها من ورا .. وايده مسكتها من وسطها . وبقي شغال يطلع زبه ويدخله الأول كان النيك متواصل وبراحة وبعدين اتحول لطريقة الدفع مرة واحدة يسحب زبه ويرجع يرشقة في كسها بقوووة اااااااه ااااااه .. زبك حلو اوووووي .. زبك جميل يا وليد .. نكني ياقلبي . نكني ياعمري .. نكني اووووووي . نيك كسي يا وليد وليد كلامها كان مخليه في قمة هيجانة وبقي بيرزع زبه بقوة في كسها ااااايوووووه .. هو ده .. هو ده .. اووووووف . اوووووف .. ارزعة في كسي اووووي. عايزة امصه يا وليد عايز ارضع زبك شوية وليد شال زبه من كسها وهي راحت لالفة له ونزلت علي ركبها تحت ركبتة ومسكت زبه بأيدها وفضلت تمص وترضع فيه تمص شويه وتلحس بطرف لسانها راس زبه شويه وبعدين راحت نازلة بشفايفها لتحت بيضانه مسكتهم بصوابعها وهما مدلدلين لتحت وبقت عمالة تلعب فيهم وبعدين نزلت تبوس بيضانة بموحن وشرمطة بعد ما شبعت فيهم بوس بدأت تحرك بيضانه بلسانها وتلحس تحتهم وفوقهم وحوالين منهم وبعدين راحت قامت وقاعد علي قعده الحمام ورجعت بضهرها لورا فتحت له رجليها علشان يحشر زبه الهايج في كسها المولع وليد راح ودخل بين فخادها ودخل زبه الواقف بشده في كسها وبقي عمال ينيك فيها .. يدخله ويخرجة بسرعة لغاية ما حس انه خلاص هيجيب لبنة يسرا قامت بسرعة ومسكت زبه وهي واقفة بضهرها وبقت عمالة تدعك زبه بسرعة في فخدها من الجنب لغاية ما نطر لبنه بعدها راحت نازله علي ركبها وبقت تمص زبه واللبن السايل علي راسه... ........ ميدو ::الو .. ايوة يا حنين حنين :: وحشني ميدو :: وانتي كمان وحشاني حنين :: مالك بتقولها من غير نفس كدة ليه ؟ ميدو :: ليه بس .. حنين :: معرفش محستهاش وكمان حاسة ان صوتك متغير ميدو :: لا مفيش بس يمكن لاني حاسس نفسي تعبان شوية حنين :: تعبان ؟ تعبان من ايه ياقلبي ميدو :: مش عارف و**** يا حنين يمكن بس شوية اجهاد حنين :: الف سلامة عليك ياروحي. طب انا عايزة اشوفك دلوقت . ماتيجي نتقابل في شقتنا ميدو :: مش هينفع خالص دلوقت انا بجد حاسس نفسي مجهد ومرهق ومش هقدر حنين :: كدة .. طيب خلاص . مع اني هموت وابقي في حضنك وكمان السيكو سيكو وحشني اوي ميدو برغم انه حوار جاسر وشهد كان خانقة بس كلمة حنين خلتة يضحك وهي بتقول علي زبه السيكو سيكو وقالها :: هو انتي يابت لسة بتتكسفي مني .. علي فكرة اسمه زبك وحشني حنين :: اه هو ده بس انا مقدرش اقول اسمه كدة عادي . هتكسف ميدو :: فيه واحدة تتكسف من جوزها بردو .. يابت انا يعتبر جوزك حنين :: طب بجد انا محتجاج اوي وعايزك ميدو :: طب خلاص نتقابل كمان نص ساعة هقوم بس اخد دوش وهرن عليكي لما انزل علشان تنزلي حنين :: ايوة بقي كدة .. خلاص هستني منك رنة وانا هقول لماما ان واحدة صاحبتي هتديني مذكرة وهنزل اخدها ريم قاعدة في اوضتها مضايقة اووي من اخوها وعماله تفكر في المصيبة اللي اخوها حط مامتها فيها وانهم ممكن نتفضح . مش ممكن ده اكيد هيتفضحوا من كتر التفكير كانت حاسة نفسها مخنوقة اوي ومضايقة وعايزة تبطل تفكير بالموضوع ده بأي شكل رجعت فتحت الفيس وقالت اهو تلهي نفسها في قصة من اللي بتتنشر في الجروب كان فيه واحد في الجروب اللي فيه القصص دي كان اسمه محمد كمال كان بينشر ديما قصص تشد وكانت بتخليها في قمة هيجانها قصصة كانت ديما ياعن المحارم يا عن الدياثة فكانت اول ما تدخل الجروب تلقيه منزل قصص جديده او قصة متسلسلة وبينزل يوميا علي الجروب اجزاء للقصة لقته منزل قصة جديدة وكان عنوانها انثي من نار . قصة محارم اسم القصة شدها وبدات تقرا في القصة كان يومها محمد منزل اول تلات اجزاء منها محستش بنفسها غير وهي مخلصة التلات اجزاء وهتموت وتعرف باقي القصة ايه بعد ما قرت القصة قفلت الفيس ونامت علي ضهرها سرحت شوية فيها وفي التشابه الكبير اللي في احداث القصة وبين حياتها هي شخصيا وده اللي كان مخليها هتموت وتقرا باقي الأحداث فكرت تاني تفتح الفيس وتدخل الأكونت بتاع احمد كمال ده وتحاول تكلمة وفعلا فتحت الفيس وفتحت الأكونت بتاعه وبعتت له طلب صداقة وفضلت مستنيه يقبل الطلب بس يظهر في الوقت ده احمدكمال مكنش فاتح قفلت الفيس بعد ما استنت كتير وخرجت كان ميدو اخد الشاور بتاعة ولبس هدومة ونزل وبكدة نكون وصلنا للجزء الثامن من السلسلة الثانيه انثي ضائعة في بحر المتعة السلسلة الثانيه انثي ضائعة في بحر المتعة بقلم عادل المتميز .......... الجزء التاسع ............... ميدو نزل ودخل الشقة واتصل علي حنين علشان تنزل له حنين كانت قالت لمامتها انها هتنزل تجيب ورق من صاحبتها ومش هتتأخر وفعلا حنين كانت لابسة ومستنيه تليفون ميدو واول ما اتصل حنين نزلت حنين :: وحشتني اوووي يا ميدو ميدو :: وانتي كمان يا حنون وحشاني اوي حنين قربت من ميدو وراحت في حضنة وحضنته وعنيها في عينه وبتسأله حبيبي ماله ايه اللي تاعبه. ميدو ::مفيش بس حاسس بشوية اجهاد وارهاق مش اكتر حنين :: انا هضيعلك التعب والأجهاد ده وراحت حاطة ايدها بين رقبته وشفايفها راحت لشفايفة واخدتهم بين شفايفها . بوسه طويله كلها شوق ومحبه ورومانسيه ميدو كان محتاج حنين فعلا علشان تطلعة من الحالة اللي كان فيها كان حاسس انها فعلا بتحبه ايده نزلت علي وسطها وراح زنقها بينة وبين الحيطه ولذق فيها .. وزبه كان بدأ يقف حنين :: وحشني اووووي انت .. وفضلت تبوس فيه وميدو زبه خابط في كسها من فوق الجيبة ايد ميدو نزلت ليها الجيبة لتحت وحنين كملت قلعها .. وراحت قالعة البلوزه وبقت قدامه بالأندر الأحمر والسنتيان نزل علي ركبه بين فخادها وراح يشم في كسها وهي واقفة وايدها بتملس علي شعره .. صوابعة راحت لتحت الأندر وبعده عن كسها . وقرب عليه بلسانه ااااااااه اااااااه.. بحبك يا ميدو .. وحشني اوووي لسانك علي كسي اووووف .. لسان ميدو دخل لبين شفرات كسها اللي كان غرق من عسلها قام وحنين قلعت الأندر بتاعها والسنتيان وبقت قدامه ملط . وميدو قلع هدومه وراح نازل بيها ونيمها عالأرض علي حصيرة كانت مفروشة فتح رجليها ونزل يكمل لحس في كسها وهي بتفرك من الهيجان وايدها بتملس علي شعره اوووووي اووووووي يا ميدو .. بحبك .. بحبك اوووووي.. اااااااااه ااااااااه ميدو رفع رجليها لفوق اووي وحنين مسكتهم من تحت وهو نزل لخرم طيزها وبلسانه بقي بيلحس حوالين الخرم .. ويطلع بطرف لسانه لغايه كسها حنين :: مش قادرة يا ميدو. اعصابي كلها باظت .. دخله يلا ميدو :: ادخل ايه حنين :: زبك .. دخله مش قادرة . اه اه اه قام وحط زبه علي فتحة كسها وراح مدخله واحدة واحدة وبراحة لغاية ما بقي كله جواها نكني بقي بس براحة .. عايزة احس بزبك وهو بيدخل فيا بشويش ميدو بيدخله وبيسحبه براحة اوووي وحنين رافعة رجليها اوي لفوق ومسكهم بأيدها وزبه داخل وخارج بكل انسيابية في كسها فضل ميدو ينيك في حنين خمس دقايق وبعدين طلب منها تقوم وتنام علي بطنها حنين قامت ونامت له علي بطنها زي ما طلب منها وطلع فوق منها وراح رافع طيزها لفوق شوية وحط زبه من ورا في كسها وراح مدخله للمخاصي ونام فوقها بكل جسمه حنين :: حلووو .. حلووووو. حاسة بزبك ماليني اووووويى.. يلا بقي يا ميدو . دخله وخرجة.. عايز اتناك اووووي .. كسي بياكلني وبيحرقني .. اوووووف اووووف ميدو بيدخل زبه كله في كسها ويرجع يرفع وسطه لفوق ويرجع ينزل تاني بزبه كله جواها .. شوية من النيك الممتع والرايق وعالحنين وبعدين راح قايم بجسمة وايده مسكاها من وسطها ورفع طيزها ( فلئست ) وسند بأيده علي ضهرها وبدأ النيك بطريقة الدفع بقوه بقي بيسحب زبه ويرجع يدفعة بقوة جوه كسها وهي كاتمة صراخ المتعة جواها لكن مع النيك القوي صوت اهاتها بدا يعلي غصب عنها ميدو ايده كتفتها من وسطها وبدأ ينيك بقوة اكتر لدرجة ان بزازها بقت مع كل رزعة من رزعاته لكسها كانت بتروح وتيجي قدامها اكتر من خمس دقايق من النيك بقوة في الوضع ده وبعدين راح نايم هو علي ضهرة وحنين طلعت فوق منة واخدت زبه في كسها تطلع وتنزل علي زبه وهي هايجة مش عايزة زبه يطلع من كسها وايده بتفرك في حلمات صدرها .. حنين مسكت ايده وبقت تقوله اووووي يا ميدو .افرك حلماتي اووووي. انا هايجة اوووي وبزازي بتاكلني .. عايزك تقطعهم ااااااه .. ااااه حنين كانت هايجة بجد ومش شبعانة نيك ويمكن دي المرة الاولي اللي جنين تكون مع ميدو بالشرمطة دي كلها فضلت حنين تطبع وتنزل علي زبه وبعدين بقت ترجع لورا وتطلع لقدام وزبه في كسها لغاية ما ميدو كان علي وشك انه يجيب لبنة جواها لكن قدر يقوم حنين بسرعة من علي زبه وخلاها تمس زبه وتدعكة وتجبهم علي بزازها وبطنها ........ مستر شريف كان بيتصل علي يسرا اللي كانت حاطة تليفونها في شنطتها وعملاه صامت ومش بترد علي مكالمات مشغولة مع وليد في الفيلا بتاعتة رن عليها اكتر من خمس مرات وكل مرة لغاية ما الجرس يفصل وهي مش بترد فأخر ما زهق اتصل علي ريم اللي كانت قاعدة في الصالة بتقرا قصص سكس وهايجة عالأخر ولما مستر شريف اتصل ردت عليه ريم :: الو اللي منفضلي شريف ::هههههههه منفضلك ايه بس هو انا اقدر ريم :: مانت مش بتسأل غير لو انا اللي اتصلت . ايه ريم مش وحشاك شريف :: وحشاني طبعا وبعدين مانا بتصل ايه ريم :: اه بس بعد كام مرة انا اللي اتصل بيك علي فكرة انت وحشني شريف :: طب ايه عايز اشوفك ريم :: ايه كسي وحشك ؟ شريف :: اه طبعا كسك وحشني اوي بس مش كسك بس اللي وحشني كلك علي بعضك وحشاني ريم :: وانت زبك وحشني اوي . وكسي هيموت وياخده جواه .. شريف :: طب هي مامتك عندك؟ ريم :: اشمعني ؟ ايه بتفكر تيجي عندي البيت شريف :: انا مش مجنون للدرجادي يعني وعارف انها اكيد جت من الشغل انا اقصد نتكلم فيديو يعني ريم :: لا ماما في الشغل وهتتأخر ل بليل . شريف :: في الشغل ؟ مش ميعاد شغلها خلص ريم :: لا ماهي اتصلت وقالت انها هتتأخر في الشغل وهتيجي بالليل .. ايه رئيك ما تيجي . انا هايجة اوي وعايز زبك يطفي نار كسي شريف :: طب ما تيجي انتي لو ينفع تنزلي!؟ ريم :: مش عارفة .. بس اخاف ماما تيجي فجاءة ومتلقنيش في البيت تبقي مشكلة شريف :: طب ما انا لو جيت برضو هتبقي مشكلة ومصيبة وهتعرف اللي بينا ريم :: طب خلاص ايه رئيك اشوفك بكرة ولا اقولك انت وراك حاجة كمان ساعة كدة شريف :: لا .. ايه هتيجي ؟ ريم :: لا بس فيه حاجة كدة في دماغي هشوف ينفع اعملها ولا لا ريم وهي بتكلم مستر شريف باب الشقة اتفتح وميدو دخل طب انا هقفل دلوقت يا شريف واستني مني مكالمة كمان عشر دقايق شريف :: ايه ده مش قولتي كمان ساعة ريم :: هههههههه ياعم متنبرش فيها عشر دقايق بس وهرد عليك شريف :: منبرش هههههه ماشي ياستي مش هنبر يلا سلام ريم قفلت مع مستر شريف وميدو حط مفاتيح الشقة بتاعتة عالطرابيزة وقعد عالكنبه ريم عنيها راحت للمفاتيح وبصت ل اخوها ايه كنت فين..؟ ميدو :: كنت تحت في الشقة ريم :: حنين ؟ ولا الوسخة التانية ميدو :: لا حنين ريم :: هو انت ليك نفس تنيك بعد المصيبة اللي انت عملتها انا فكرتك نزلت تشوف حل مع بنت الوسخة التانية دي ميدو :: ريم بقولك ايه انا و**** ماصدقت دماغي دي تفصل شوية عن المصيبة اللي حطيت نفسي وماما فيها انا دلوقت هعمل ايه ؟ خلاص اللي حصل حصل عندك حل ؟ ريم :: لا ماهو لازم نلاقي حل مش هينفع نتفضح ميدو :: ب**** عليكي ياريم انا بجد ماصدقت افصل ريم :: ماشي بس لازم تشوف حل .. وبسرعة ميدو :: ماشي . انا هقوم ادخل اوضتي وبياخد مفاتيح شقتة وبيحطها في جيبة ولسة بيقوم علشان يدخل اللاوضة بتاعتة ريم :: ميدو انا عايزة المفاتيح دي ميدو :: مفاتيح ايه ؟ شقتي؟ ريم :: ايوة ميدو :: اشمعني ؟ ريم :: هقابل مستر شريف فيها ميدو بص ل اختة كدة وهو ساكت وراح قاعد تاني وبعدين قالها وهو بيضحك ضحكة صفرا اومال يعني بتقولي ليك نفس تنيك وانتي اهو عايزة مفاتيح الشقة علشان تقابلي مستر شريف ريم :: المهم انا عايزة المفاتيح ميدو :: بص كدة وبعدين قالها .. المفاتيح اهي .. بس هتقابليه امتي يعني ؟ بكره ؟ ريم :: لا هتصل عليه واخليه يجي الا قولي صحيح انت مش نفسك تشوفه وهو بينكني ميدو فرح جدا :: ياريت بس ازاي ريم :: نحط تليفون في حتة مستخبيه ونصور ميدو :: تصوير تاني ؟ ريم :: اه وفيها ايه هو انا زيك هبعت الفيديو لحد علشان يمسكها ذله عليا ميدو حس بالاحراج والكسفة وقالها ماشي المفاتيح اهي وانا هدخل اوضتي اغير هدومي وانتي شوفي هتعملي ايه وعرفيني ميدو دخل الأوضة بتاعتة وريم حست انها زعلتة وكلامها معاه حسسه بالاحراج اينعم هو غلط بس خلاص اللي حصل حصل فعلا ومبقاش في ايده حاجة يعملها ريم دخلت له الاوضة بتاعتة واتأسفت له وقالتلة حقك عليا واعذرني لان فعلا الموضوع كبير جدا ومش سهل ميدو :: عارف و**** انه كبير بس انا خلاص اللي عملته عملته في ايدي ايه اصلح الزفت اللي هببتة ريم :: مش عارف بس لازم عالأقل نفكر في حل .. يلا دلوقت انا هقوم واتصل بمستر شريف ميدو :: ماشي ........ مشهد بين الكاتب وبين بطلة القصة ........ انا :: يعني رغم المصيبه اللي كنتو فيها واللي ميدو عملها اخوكي كان له نفس لسة يمارس جنس ؟ لا ومش هو لوحده دانتي كمان اتصلتي بمستر شريف علشان يجي ينيكك.. مش شايفة ان كدة الموضوع اوفر شوية؟ ريم :: بص يا عادل انا و**** مش بكدب عليك في حرف واحد من اللي حكيتة اخويا كان حاسس بضغط شديد وكنا احنا الأتنين عارفين حجم المصيبة اللي اتحطينا فيها وبسبب غباء ميدو بس زي ما قولتلك اللي حصل كان خلاص حصل واخويا كان بيدور علي اي حاجة تخليه يخرج من التفكير في الحوار ده ومصدق ان حنين كلمتة وانا نفس الفكرة شغلت نفسي بقراية القصص وبصراحة لقيت نفسي هايجة من القصة اللي قريتها ليك ودي كانت من ضمن الاسباب القوية اللي خلتني اجي هنا الفيس واكلمك واحكيلك قصتي انا :: اه مانا عارف بس انتي وقتها كنتي فاكرة ان اللي اسمه محمد كمال ده هو اللي كان كاتب القصة دي ريم :: اه وفضلت فترة كبيرة فاكرة محمد كمال هو اللي بيكتب القصص اللي بينزلها وعرفت بالصدفة بعدين انه بينقلها من منتدي العنتيل .. المهم يعني انا وميدو في اللحظة دي كنا عايزين بأي شكل منفكرش في المصيبة اللي عملها اخويا رغم انه موضوع مش سهل وفيه فضيحة لينا كلنا اولهم ماما وميدو وطبعا مستر شريف جه وناكك في شقة اخوكي ريم :: اه كلمته وفهمته اننا هنتقابل في الشقة اللي تحت وانها امان ومحدش خالص بيدخلها وطبعا ما صدق انا :: وصورتي النيك فيديو علشان اخوكي يتفرج؟ ريم :: بعد ما كلمت مستر شريف في التليفون وقالي جاي لقيت ميدو جالي اللاوضة وانا بلبس وبجهز نفسي لشريف وبيقولي انه عايز يشوفني وانا بتناك منه يشوفني يعني بجد مش تصوير فيديو انا :: ايه ده بجد ؟ يعني اخوكي نزل الشقة معاكي ريم :: اه نزل قبل مني وجهز حصيرة في اوضة وقالي انتي هتتناكي في الأوضة دي بس اهم حاجة تسيبي الباب موارب وانا هستخبي في الأوضة اللي جنبكم لغاية ما تاخديه وتدخلو الأوضة بحجة ان الاوضة امان اكتر وان الصوت فيها مش هيوصل بره الشقة وفضل قاعد في الأوضة اللي جنبنا لغاية ما مستر شريف جه وعملت كل اللي قالي عليه ميدو فعلا وهو بقي بيتفرج عليا وانا بتناك من مستر شريف ومش بس كدة ده هو اللي كان بيصورنا بالموبايل بتاعة انا :: احا بجد لا بقي انتي تحكيلي بالتفاصيل مشهد النيك ده ريم :: حاضر هحكيلك من عيوني . انا :: انا مش متخيل ابدا واحد يقبل علي نفسه ان اخته تتناك وكمان هو اللي يصورها وهي بتتناك ريم :: احنا عيلة وسخة اصلا يا عادل. بجد و**** احنا كلنا وسخين انا ولا اخويا ولا حتي ماما اللي كانت عاملة فيها شريفة الوحيد اللي صعبان عليا في العيلة المتناكة دي هو بابا اللي كان ياقلبي علي طول مسافر علشان يوفر لينا عيشة مرتاحة وميعرفش بوسختنا انا :: اه صحيح نسيت اسألك هو باباكي لغاية دلوقت ميعرفش حاجة ريم :: لا بابا علي طول مسافر وبيجي مرة كل ست شهور وساعات كل سنه علي حسب ظروف شغله انا :: طيب ايه اللي حصل بعد كدة نفسي اعرف جاسر وشهد دول بعد ما اخوكي عرف هما عملو ايه واخوكي عمل ايه ريم :: ههههههههه اخويا .. اخويا ده خول هيعمل ايه .. شهد يا دوله عملت حاجة بنت متناكة بالاتفاق مع جاسر انا :: اشجيني عملت ايه المتناكة دي بس الأول تحكيلي لما مستر شريف جه الشقة اللي تحت ازاي وانتي كنتي عاملة ازاي وانتي بتتناكي من مستر شريف واخوكي بيتفرج عليكي ........ نرجع للقصة ........ جاسر بعد ما خلص مشوارة اتصل بشهد شهد :: الو خلصت مشوارك؟ جاسر :: اه خلصتة.. شهد :: طب بقولك ايه ينفع نتقابل دلوقت في الكافيه بتاعتنا علشان مش هينفع نتكلم في التليفون جاسر :: يعني انزل دلوقت نتقابل شهد :: اه وانا هقول لماما اني نازله اذكر مع حد من صحباتي جاسر :: خلاص تمام انا هنزل دلوقت شهد :: تمام .. يلا وانا كمان هقوم البس وانزل شهد قابلت جاسر في الكافيه قعدت وطلبو حاجة يشربوها جاسر :: انا كان نفسي اكون جنب ميدو لما عرف اني انا اللي كلمت مامته ههههههه شهد :: بتضحك ..الواد كان شايط يابني جاسر :: احسن بس عايزة الحق الوليه جامدة وانا لازم انيكها شهد :: وطي صوتك يا كسمك .. هتنكهل ياعم متستعجلش جاسر :: طيب انا دلوقت المفروض اعمل ايه شهد :: عادي انت هتكلمة بالتليفون عادي تجس نبضة يعني عايز تقابلة مثلا تقعد معاه في الكافيه . العادي يعني اللي بتعملوه جاسر :: اه وبعدين ؟ مانا بصراحة كمان قلقان شهد :: متخلنيش اشخرلك في الشارع قلقان من مين .؟ انت عبيط يلا دانت معاك صور وفيديوهات ل امه تفضحها ومعاك الفيس بتاعها وكمان معاك اللي يثبت ان ميدو عايز ينيك امه.. ومش بس كده دانت معاك صور وفيديوهات لميدو نفسه وهو لابس ملابس داخليه حريمي وبيحط خيار في طيزه .. يابني انت عبيط . جاسر :: يابنتي انا عارف ده كله انا مش قصدي قلقان انا اقصد يعني انه صاحبي وعرف ان كل ده بقي معايا واني بنيك مامته شات هقابلة ازاي وابص في وشة ازاي . انتي فهماني شهد :: لا عادي كسمه كلمة عادي وهو اللي المفروض ميبقاش له عين يكلمك انت المهم تطمنة ليك ومتحسسوش انك شايفة خول وكده جاسر :: انا اصلا كنت هعمل كدة شهد :: المهم انا فيه حاجة في دماغي عايزة اعملها ومش عارفة جاسر :: حاجة ايه ؟ شهد :: انا عايزة اكسر عينه اكتر من كدة جاسر ::ههههههه اكتر من كدة ايه بس هو فيه اكتر من كدة شهد :: اه فيه واللي في دماغي لو حصل زي ما انا بفكر هيبقي حاجة بنت متناكة جدا وميدو ساعتها مش هيبقي له اصلا عين مع انه دلوقت ميقدرش اصلا يرفع عينة فيا جاسر :: انتي بتفكري في ايه شهد :: بص كمان اسبوع كدة ممكن يحصل اللي في دماغي جاسر :: ايوة يعني ايه هو اللي في دماغك ؟ وليه كمان اسبوع شهد :: علشان عمو مسافر اللاردن بعد اسبوع وهيقعد هناك اسبوع وماما كل ما عمو يسافر بتروح تقعد عند اختها يومين وبتاخدني معاها انا ممكن اتحجج بالمذاكرة والمدرسة ومروحش معاها وساعتها ممكن اعمل اللي بخطط له جاسر :: يا كسمي يا كسمي بردو ايه هو اللي في دماغك شهد :: هقولك بس بشرط جاسر :: ايه ؟ شهد اللي هقولك عليه هتعملة علشان اللي في دماغي انت الوحيد اللي ينفع تعملة جاسر :: اللي هو ؟ شهد :: تنيكة جاسر :: ههههههههههههههه .. احا انيك مين شهد :: تنيك ميدو جاسر :: شهد انتي شاربة ايه شهد :: انت مش عايز تنيك مامته ؟ جاسر :: اه طبعا شهد :: علشان تنيك مامته لازم تنيكه هو الأول وهنصوره جاسر :: ههههههههه ده علي اساس انه هيرضي اصلا يخليني انيكة شهد :: لا بقي دي خليها عليا انا .. المهم انت موافق جاسر :: موافق بس ليا كمان شرط شهد :: كسمك شرط عليا انا جاسر :: ههههههه انيك ريم كمان شهد:: بص هو انا حاسة ان ريم دي يجي منها بس الاول خلينا في مامتة ولو طلع ريم بيجي منها انا هخليك تدوس جاسر :: طب هو فيه سؤال صغير وواقف في دماغي اجابته شهد.:: سؤال ايه جاسر :: ايه علاقة مامتك وجوزها اللي هو عمك يعني بنيكي لميدو شهد :: علشان ده مش هينفع يحصل غير عندي يعني مش هينفع في شقته ولا في اي مكان تاني جاسر :: ده اللي هو ليه بقي شهد :: هتموت وتعرف انت ازاي هتنيكة بص هفهمك اللي في دماغي ببساطة انا وانت هنغفل ميدو هجيبة عندي بيتي علي اساس انه جاي ينكني انا .. وانت عارف اني بحب الميول السادية وهو بيعشقها فهمغي عنيه واكتف ايده ورجله وهو واخد وضع الكلبه علي اساس اني انا اللي هنيكة بالصناعي ونغفلة وانت اللي تنيكة .. فهمت حاجة جاسر :: هههههههه يابنت القحبه .. ايه ده هو انتي تقربي ل ابليس شهد :: اه بنت خالته يا متناك انت كمان هههههههههه ....... مشهد نيك مستر شريف ل ريم في وجود اخوها ....... ريم واخوها نزلو الشقة وظبطو الأوضة اللي هتتناك فيها ريم قبل ما يجي مستر شريف بنص ساعة واول ما مستر شريف جه عند البيت واتصل بريم قالت له يطلع وهيلاقيها مستنياه قدام الشقة اللي في الدور اللي تحت شقتهم وميدو بسرعة دخل الأوضة التانيه واستخبي فيها مستر شريف طلع ولقي ريم مستنياه فاتحة باب الشقة حاجة بسيطة وواقفة وراها مدارية ورا الباب مستر شريف دخل وريم قفلت وراه الباب وراحت حضناه وكان في ايده الشنطة بتاعه حطها عالأرض وحضن ريم وشفايفة اخدت شفايفها بوسه طويلة كلها مص شفايف لمده تقريبا دقيقة وبعدين ريم مسكتة من ايده ودخلت بيه الأوضة اللي متفقين عليها هي واخوها وسابت الباب موارب وراحت ايدها تفك له زراير القميص وهو كمل قلع قميصة كانت هي بتفك له حزام بنطلونة وبتفك زرار البنطلون في الوقت ده كان ميدو طلع براحة جدا من الأوضة اللي مستخبي فيها ومشي علي طرطيف صوابعة وفي ايده الموبايل ومجهزه علي تسجيل الفيديو وكانت ضربات قلبه مش منتظمة من الخوف من ان شريف ياخد باله ومابين انه هيموت ويشوف ريم اختة بتتناك من المستر بتاعها زي ما شاف مامته وهي بتتناك منه علي ما قرب من الباب لمح مستر شريف واقف بجنب واخته قاعده علي ركبها ومطلعه زب مستر شريف وعماله تبوس في راس زبه وايدها من تحت بتلعب في بيضانه ريم لمحت بعنيها اخوها ميدو وهو واقف من ورا الباب بالجنب وبيصور نزلت بلسانها لتحت بيضان شريف وصوابعها ماسكة راس زبه من فوق وبتبص لشريف وهي مبتسمة ولسانه بيتحرك تحت بيضانة وبيطلع لفوق علي البيضان وعالعروق لغاية ما وصلت لراس زبه .. حركت لسانها علي راس زبه وهي ماسكاه بصوابعها وبعدين اخدتة في بوقها وبقت عماله تمص فيه وهي بتتأوه يخرب بيت حلاوة زبك .. امممم امممم جميل اووووي .. نفسي اكله اكل شريف ايده نزلت علي راسها وصوابعة بتدخل بين خصلات شعرها ريم :: ياحلاوة زبك .. حلو اوي . اممممم اممممم.. مش شبعانه من زبك اوووووف علي الراس كمان ... شريف مسك ريم من شعرها وبقي عمال يدخل زبه لغايه زورها وينكها فيه ولما حس ان ريم خلاص عايزه تتناك راح مقومها وقلعها القميص والسنتيان ومسك بزازها بأيده وكان هيخليهم يطرشقو من كتر ما كان ماسكهم وبيفعص فيهم وبشفايفي بقي بياخد كل حلمة شويه يمص ويرضع فيهم وريم بتتأوهوعيونها علي اخوها اللي كان طلع زبه وبيدعك بأيد وبيصور بأيد ريم هاجت لما شافت اخوها هايج واتمنت يكون قدامها علشان وتخليه ينكها مع مستر شريف وتجرب انها تتناك من اتنين في وقت واحد ريم :: يلا بقي نكني مش قادرة خلاص عايزة زبك في كسي دلوقت قلعت الأندر ونزلت عالأرض ونامت ورفعت رجليها له شريف دخل براسه علي كسها وفضل يلحس في كسها وهي بتفرك في فروة راسه وتشد بصوابعها في شعره من هيجانها اووووي يا شريف اوووي يا حبيبي .. الحس كسي الهايج .. دخل لسانك جوه كسي .. اححححح احححححح.. اووووي .. اوووووي .. اووووف اووووف . مش قادرة خلاص .. كسي هايج اوووووي شريف :: كسك عايز ايه ريم :: عايز يتناك شريف :: يتناك اووي ريم :: اه يا حبيبي .. عايزه اتناك اوووي يلا بقي مش قادرة شريف :: يلا ايه ريم :: يلا نكني .. حط زبك في كسي ونكني شريف قام ورفع رجليها ودخل بينهم بجسمة وحط زبه علي فتحة كسها وبدأ يدخلة كدة يا قلبي .. حلو كدة ريم :: اااااه اااااه . كله كله .. عايزه زبك كله في كسي.. شريف :: اهو كله جوه كسك ربم :: احححححح اححححح.. حلو كدة . يلا بقي نكني جامد .. مش عايزة حنيه .. عايزه اتفشخ من زبك يا شريف ايوة كدة .. ايوووه حلو ده .. ارزع .. اوووووف ..اوووف .. كمان . كمان .. اوووووي شريف عمال ينيك ويرزع وهيبد زبه في كس ريم اللي كانت هايجة وممحونة اووووي بس اللي كان مولعها كدة ان اخوها واقف ورا الباب بيصورهل وشايفها وهي واخده زب المستر بتاعها في كسها. ريم:: عايزه في طيزي ..دخله من تحت في طيزي شريف :: دانتي شرموطة اوي النهارده . مالك هايجة اوي كدة ليه ريم :: هايجة منك ومن زبك . انا شرموطتك ومتناكتك . شريف :: انتي شرموطة ولبوة اكتر من امك ريم ::ايوه يا قلبي انا متناكة تحت زبك انا وماما . وخدامين زبك .. يلا بقي دخله في طيزي شريف رفعها شوية لفوق وتف علي زبه وعلي صوابعة وحط التفافة علي خرم طيزها وحط زبه علي فتحة طيزها وراح مدخله براحة وبشويش وريم بتتوجع منه لغاية ما زبه بقي كله في طيزها اووووووف . نكني براحة بيوجع اوووي ايه ده كله .. زبك تخين جوا طيزي اوووي لا لا براحة ياشريف . ايوة كدة .. يا مزاجكك .. اه اه اه . حلو اوووي كدة العب في كسي بصوابعك وانت بتنكني ااااححححححح احححححححح.. اووووووف اوووووف شريف شغال ينيك في طيز ريم عالهادي وبشويش وصوابعة بتدعك زنبورها وبعدين رجع دخله في كسها فضل ينيك فيها بكل عنف ورزع وبعدين راح نايم بجسمة كله عليها وراح لحلمات بزازها يمص وينيك من تحت بزبه في كسها وريم حضناه اووووي لغاية ما شريف طلع زبه بسرعة وجاب لبنة علي بطنها وبزازها ريم كانت خلاص ماتت تحت منه وميدو بشويش رجع بضهرة لغاية ما بعد عن الطرقة ودخل الأوضة وقفل الباب بالراحة وفضل يدعك في زبه لغاية ما جاب لبنة ............. نرجع لكلام بين الكاتب وبين ريم صاحبه القصة ....... انا :: تسمحيلي اشخر ايه يابنت الوسخة الفجر ده كله .. ده مستر شريف فشخك ريم ::ههههههههههههه .. اه بس عايزة اقولك ان السبب الرئيسي كان في هيجاني بجد هو وجود ميدو اخويا وانا بتناك .. احساس تاني خالص وهيجان ابن متناكة انا :: اه ده اكيد طبعا ده كان مديكي باور ابن متناكة يابنت الشرموطة نيجي بقي ل الشرموطة شهد .. ايه الدماغ بنت المتناكة دي . مش معقول ريم :: اه دماغها كانت بنت متناكة وكانت عارفة هي بتعمل ايه انا :: انتي متأكدة ان شهد في الوقت ده كانت في تانيه ثانوي ريم :: هههههههه اه و**** شفت تفكير الابلسه انا :: و**** احنا جنب منكم ملايكة ريم :: هو انت لسة سمعت مني حاجة ده لسة فيه مصايب وحورات بنت متناكة هتحصل وكلة برعايه الشرموطة شهد انا :: هو لسة فيه كمان حورات ريم :: اه . هو انت زهقت من القصة ولا ايه انا :: لا خالص بس متسغرب جدا بس كميه الاحداث اللي فيها ريم :: هو انا اخدت لقب شرموطة ده من قليل يعني هههههههههههه من اللي شفتة واللي حصل معانا انا :: بصراحة انتي جنب شهد مؤدبه نيك ريم ::هههههه لا مانا بقيت اوسخ منها دلوقت وبكدة نكون وصلنا لنهاية الجزء التاسع من قصة انثي ضائعة في بحر المتعة السلسلة الثانيه انثي ضائعة في بحر المتعة بقلم عادل المتميز ...... الجزء العاشر ........... ريم فتحت الفيس الفيك بتاعها لقيت احمد كمال اللي بينشر قصص عالجروب بتاعة قابل طلب الصداقة اللي بعتته له كانت الساعة وقتها 11 بالليل ومامتها واخوها قاعدين بره في الصاله بيتفرجو علي مسلسل تركي قامت عملت كوبايه نسكافيه باللبن ورجعت دخلت اوضتها يوفكرت تكلمة .. بعد تفكير مدامش عشر دقايق بعتتله فعلا رساله وكان محتواها ..هاي فضلت ريم مستنيه محمد يرد عليها لكنة مردش غير بعد نص ساعة احمد كمال هاي ريم :: بصراحة انا معجبة جدا بالقصص اللي بتنشرها عالجروب وبقالي فترة متابعاك ومتابعة قصصك وكان نفسي جدا اكلمك بس كنت محرجة احمد كمال :: ده شرف ليا انك بتابعي قصصي اللي بنشرها ريم :: ميرسي احمد كمال :: هو انتي كام سنة ريم فكرت شوية وقالت بينها وبين نفسها لو قالت عمرها الحقيقي مش بعيد يعمل ليها بلوك لانها صغيرة بالسن فقالت تقوله عمرها عشرين سنة وفعلا ريم قالت له ان عندها عشرين سنة احمد كمال :: العمر كله يا عسل .. انا كمان قريب منك في السن انا 24 سنة ريم :: العمر كله ليك احمد.كمال :: تسلمي . قوليلي انتي متجوزة ؟ ريم :: لا طبعا لسة انسه احمد كمال :: طيب بقي انتي بتحبي ايه في القصص ريم :: كل القصص بحبها بس القصص بتاعتك بحسها مثيره اوي وبتخليني مستعجلة علي الاجزاء ونفسي تنزل القصص كلها كاملة مش اجزاء احمد:: ههههههه ياريت كان ينفع بس انا اللي بكتبه بنزله ريم :: يعني انا محظوظة اوي اني موجوده في الجروب اللي انت بتنزل فيه قصصك احمد :: لا دانا اللي محظوظ ريم :: كلك زوق .. ممكن اطلب منك طلب ؟ احمد :: طبعا ممكن ريم :: ممكن تبعتلي قصة انثي من نار كلها ؟ احمد :: للاسف انا لسة بكتب فيها ريم :: خسارة كنت عايزة اقراها كلها .. احمد :: معلش بقي لو كنت مخلصها كنت اكيد هبعتهالك كلها فضلت ريم تتكلم مع احمد لغاية ما اخوها ميدو دخل وقعد معاها ريم قفلت الفيس ميدو :: ريم جاسر طول اليوم يتصل بيا وانا مش عارف ارد ريم :: اه وبعدين؟ مانت كدة كدة هتشوفو بكره في المدرسة ميدو :: لا مش هقدر اروح المدرسة بكرة ريم :: طب وبعده . وبعد بعده .. تفتكر انك لما مش هترد عليه النهارده ولا حتي بكرة ولما تغيب كدة انت حليت المشكلة ؟ ميدو :: مانا مش عارف اعمل ايه ريم :: بص يا ميدو احنا خلاص متفقين ان اللي حصل حصل ومهما كان فيه كلام ولا حتي لوم عليك فده مش هيحل مشكلة .. ميدو :: طب انا مش عارف الحل فين ؟ ولا عارف ارد عليه ريم :: ماهو انت لو مردتش عليه بردو مش حل . انا مش عارفة المفروض نعمل ايه بس اكيد يعني مش الحل الوحيد في هروبك من جاسر ولا حتي من الوسخة اللي اسمها شهد علشان دي بالذات ملهاش امان وممكن تعمل اي حاجة ميدو :: طب اكلمها يعني ريم :: اه انا شايفة انك تكلمها وتقولها انك مش ضامن جاسر مع اني اصلا خوفي كله من الشرموطة بنت الوسخة دي اكتر من خوفي من جاسر ميدو :: انا لما فكرت فيها رئي من رئيك المهم صحيح عايز اقولك ان مستر شريف ده فشخك النهارده ريم :: اه مانت مبسوط شوفتني عيني عينك كدة وانا بتناك ميدو :: هههههههههه بس مستر شريف بصراحة جامد وكان مخليكي زي العجينة تحت منه ريم :: تصدق ياميدو انا اكتشفت حاجة غريبة النهارده بس الوسخة بتاعتك دي اكتشفتها فيك قبل مني ميدو :: هههههههه ايه دي ريم :: انك خول ومتناك بجد .. ميدو :: ههههههه وده ليه بقي ريم ::علشان انا حسيت بده لما بصيت عليك وعيني جت في عنيك وانا تحت مستر شريف ميدو :: شوفتي ايه يعني ريم :: شوفتك كنت هايج وخوفت ان مستر شريف يشوفك كنا هنتفضح هههههه ميدو :: لا مانا كنت واخد بالي وواقف بطريقة مش هياخد باله مني انتي بس اللي كنتي مركزه معايا علشان عارفة اني موجود ريم :: بس عايز الحق متعة تانيه خالص وانا بتناك منه وعارفة انك شايفني حسيت بمتعة رهيبة وهكررها تاني ميدو :: طب انا كلامك ده دلوقت هيجني . ما تيجي ريم :: لا ماما صاحيه وممكن تدخل علينا في اي وقت ميدو :: طيب اقوم انا اضرب عشرة عالفيديو بتاعك مع شريف ريم :: اه صحيح هات يا خول تليفونك ميدو :: ليه ؟ ريم :: هات بس افتحة وهاتة ميدو :: اهو . خدي ريم بعتت لنفسها الفيديو ومسحتة من تليفون اخوها ميدو :: احا .. ليه كدة بقلم عادل المتميز ريم :: مضمنش بصراحة تبعتة للوسخة بتاعتك انا مش ناقصة ميدو :: طب كنتي استني اتفرج عليه ريم :: بالليل لما ماما تنام ابقي تعالا هنتفرج عليه واخلي قرون الدياثة عندك تلتهب ههههههههههه ميدو :: اشطا .. يلا هروح اوضتي انا ...... يسرا تليفونها رن بصت لقت مستر شريف هو اللي بيتصل اخدت تليفونها ودخلت اوضتها يسرا :: ايوة يا شريف شريف :: اخيرا رديتي . ايه ؟ طول اليوم برن عليكي جرس ومش بتردي يسرا :: معلش يا حبيبي و**** كنت طول اليوم النهارده مشغولة في الشغل مستر شريف :: ده من امتي بقي النظام الجديد ده يسرا :: مش فاهمة مستر شريف :: يعني انك تطبقي في الشغل بتاعتك الموضوع ده بقي متكرر في الفترة الاخيرة ومكنش بيحصل خالص في الأول يسرا :: اعمل ايه ده نظام جديد اتعمل في المصلحة وباخد عليه فلوس زياده ارفضها ؟ شريف :: مش قصدي بس مستغرب مش اكتر يسرا :: ليه مستغرب عموما انا بكون في شغلي لو بتشك فيا دي حاجة تانية شريف بأستغراب :: اشك فيكي ؟ ليه بتقولي كدة يسرا :: مش عارفة ياشريف ليه حاسة بطريقة كلامك معايا فيها شك شريف :: لا خالص بس كل الحكاية انك وحشاني وحاسس اننا بعاد شوية عن بعض يعني لا بنتكلم زي الأول ولا بنتقابل وحتي لو انا متصلتش بيكي انتي مبقتيش تتصلي بيا حاسس انك بتبعدي يسرا :: ياحبيبي ابعد عنك ايه بس بس و**** انا في ضغوط شغل مش اكتر وكمان الأولاد عندي بقوا بيسهروا كتير وحاسة ان الدنيا عندي مش متظبطة شريف :: طب الخميس الجاي ده مش هنتقابل بردو يسرا :: لا هنتقابل يا حبيبي انت كمان وحشني ........ الساعة 12 كانت يسرا كانت قاعدة في الصاله هي وريم وميدو وحست انها بتنام وهي قاعدة فقامت دخلت اوضتها علشان تنام وقالت لميدو ول ريم ايه مش هتنامو انتو كمان .. يلا علشان هتصحوا بكرة علي مدرستكم ريم قامت وطفت التليفزيون ودخلت اوضتها وميدو دخل اوضته وبعد ما اتأكد ان مامتة دخلت اوضتها وقفلت عليها الباب خرج وفتح اوضة ريم بسرعة اللي كانت مستنياه علي سريرها وبتقلع هدومها ميدو قلع الشورت والفانلة الحملات اللي كان لابسهم وطلع جنب اختة عالسرير ربم :: قفلت الباب بالنفتاح ميدو :: بالمفتاح ؟ تصدقي مش فاكر. استني كدة وراح بص لقي نسي يقفلة بالمفتاح ف قفلة بالمفتاح وراح طالع تاني جنب اختة ريم :: تعالا يا متناك يا معرص .. تعالا في حضن اختك المتناكة ميدو :: اجي مجيش ليه .. وراح حاضنها وايده بتتمشي علي ضهرها وطيزها ريم :: ايه نفسك تتفرج تاني عليا وانا بتناك يا معرص بقلم عادل المتميز ميدو :: اكيد طبعا .. بس اللي نفسي فيه بجد اني اكون جنبك قاعد عالسرير وراسك علي فخدي ومستر شريف بين فخادك مدخل زبه فيكي وبينيكك ريم :: معرص معرص يعني مفيهاش كلام ميدو :: طب يلا بقي شغلي الفيديو هموت واتفرج عليه تاني ريم :: مش كفاية يا خول انك شفتني بعنيك وانا بتناك عايز تشوفني تاني ميدو :: يلا بقي . وراح حط ايده علي كسها وصباعك بحسس علي زنبورها وريم جابت التليفون وبدأت تشغل الفيديو فضلت ريم تتفرج علي نفسها وهي بتمص في زب شريف وتتناك منه ريم :: علي فكره التصوير مش جامد اوي انا كنت فاكرة هيبقي احسن من كدة ميدو :: متنسيش اني كنت بصوركم وانا مستخبي ومن بعيد وكنت خايف مستر شريف يحس بيا ريم :: بس هو احلي حاجة في الفيديو ده ان وش مستر شريف ظهر مرتين فيه ميدو :: بس الاجمل وانتي بتمصي زبه كان باين اوي وعرفت اصورة صح ريم :: اه يا متناك مانت قربت الكاميره اوي علي وشي وانا بمص زبه ميدو زبه وقف وخبط في فخد اختة من الجنب ريم :: المتناك بتاعك وقف اهو . شكله بيموت في التعريص ميدو :: ايوة وعايز انيكك في كسك زي ما مستر شريف ناكك ريم :: طب قوم يا متناك انزل بوس رجلي . مش بتحب كدة بردو يا خول ميدو :: انا بموت في كدة . ريم :: اقولك .. استني خد ده البسه والبس السنتيان بتاعي ميدو :: اووووووف كسم الهيجان .. عيوني ميدو اخد من ريم الأندر بتاعها اللي قلعتة والسنتيان وقام علشان يلبسهم وريم طلعت تليفونها وبدأت تصور اخوها وهو بيلبس الاندر بتاعها والسنتيان ريم :: ايوة شطور كدة .. انزل بقي بوس رجلي يامعرص . بوس يا خول يا متناك يا بتاع الشرموطة شهد ميدو تحت رجل اختة نازل زي الكلب علي ايده ورجليه ومنظر السنتيان واللاندر عليه كأنه مرة وسخة بيبوس رجل ريم ولسانه خرج يلحس بطن رجليها ريم :: شاطر كدة ايوة الحس رجلي .. ايوه كدة .. الحس صوابعي ومص فيها .. مش بتعمل كدة مع المتناكة اللي اسمها شهد ميدو بيمص صوابعها وبيلحس بين الصوابع وقالها :: ايوه ريم :: بوس والحس يا متناك كويس وبضمير علي الأقل انا الوحيده اللي هخليك معرص .. اختك وبس يا متناك ميدو شغال يلحس رجليها وصوابعها ومشط رجليها وكعبها وبعدين ريم قالت له تعالا بقي يا عرص الحس كس اختك الحس كسها المتناك اللي كان فيه زب المستر بتاعها يمكن ريم كانت هي بتهيج هي كمان وهي بتعرص اخوها كان ده مخليها تحس بضعف الشهوة وكسها كان بينفض ميدو طلع علي كسها . وبقي عمال يلحس فيه .. طرف لسانة رايح جاي بين شفراتها وزنبورها وهي عماله تصوره وتقرب الكاميره وتجيب وشه ولسانه وهو بيتحرك علي كسها بعدين قالت له تعالا بقي يا خول لما انيكك دانا مجهزة ليك خيارة هتفشخ طيزك وراحت مطلعة خيارة بنت متناكة تخينة اوي من تحت المخدة وقالت له قومي يا لبوه روحي هاتي بقي كريم الشعر بتاعي من عالتسريحة ميدو راح جاب ليها الكريم ريم :: فلقس يا خول وهاتلي المتناكة طيزك ميدو فلقس وريم قالت له امسك كدة الفون علي ما اظبط طيزك حطت علي طيزه كريم وبعدين اخدت منه الفون .. وبدأت تحاول تدخل الخياره في طيزه ميدو بيتوجع من حجم الخيارة وريم من هيجانها علي طيز اخوها كانت مصممة تدخلها .. وبقت عماله تشتمة وتهيجة وهي بتحاول تدخل الخيارة .. اللي في الأخر مع الكريم دخلت ريم :: شوفت يا خول .. اهي طيزك بقلم عادل المتميز بقت اوسع من كسي .. والخيارة دي كلها دخلت في طيزك. بعد كدة هسميك ابو كسك .. يا متناك فضلت ريم تنيك ميدو بالخيارة وهو من تحت بأيده عمال يلعب في زبه لغاية ماجابهم ريم :: احا يا ميدو .. ايه ده ؟ ميدو نام علي بطنة ومردش علي ريم والخياره جوه طيزه ريم :: يحرق ميتين امك .. طب انا هايجة دلوقت اجيب مين ينكني قوم ياخول علي اوضتك علشان انا هتخمد ........... تاني يوم ريم رجعت من المدرسة لقت اخوها قاعد فاتح الفيس بتاع مامتة وبيقرا الرسايل اللي بينها وبين جاسر ريم :: ايه ده هو فيه جديد بينهم ميدو :: انتي مش بتفتحي حسابها ولا ايه ريم :: لا اصلي بفتح الحساب الفيك بتاعي يعني بقرا عليه شوية قصص كدة من علي جروب عالفيس .. ايه طمني جاسر وصل لفين؟ ميدو :: ناكها امبارح شات و طلب رقمها بس ماما قالتلو معلش مش هينفع اديك رقمي دلوقت وهو عملت فيها الحمل الوديع وقالها زي ما تحبي ريم :: خلاص هدخل اقلع هدوم المدرسة واجي اعمل اكل وبعد ما اكل هبقي اقري الرسايل اللي بينهم المهم كلمت الشرموطة شهد ؟ ميدو :: لا ريم :: ليه ؟ كلمها وجر معاها ناعم دلوقت مش من مصلحتنا خالص اننا نعاديها .. دي شرموطة وتتوقع منها اي حركة وسخة ميدو :: يعني اكلمها ريم :: انا هدخل اغير وانت كلمها دلوقت ميدو :: ماشي .. وفعلا اتصل بيها وريم دخلت اوضتها تغير هدومها شهد :: بتتصل ليه ؟ ميدو :: بتصل عادي ايه اقفل؟ شهد :: اه اقفل ميدو ::بتتكلمي بجد ؟ شهد :: ايوة بتكلم بجد انت مش اول امبارح بتتصل بيا وزعلان اوي وعملت فيها السبع رجالة عليا ولما بكلمك وبحاول اشرحلك عملت نفسك زعلان اوي وقولت انا هقفل دلوقت وقفلت ومن ساعتها مفتكرتش تتصل بيا غير دلوقت ميدو :: هو مين فينا اللي مفروض يزعل انا ولا انتي شهد :: ميدو انت هتحور ؟ ميدو :: هحور ؟ ليه بقي شهد :: اه بتحور هو معلش يعني هو مين اللي قال انا نفسي اشوف ماما بتتناك ونفسي انيكها ميدو :: شهد انتي عارفة ومتأكدة ان اللي مزعلني ان الشخص اللي اختارتيه هو جاسر ولو علي اني اشوفها بتتناك من حد فأنا قولتلك ان شفتها مع مستر شريف بس فيه فرق من اني نفسي اشوفها مع حد ميكنش فيه بيني وبينه صحوبيه زي جاسر وبين اي حد تاني انا كنت عايز حد معرفوش او يعرفني شهد :: بالعكس عالاقل جاسر هيخاف عليك وعلي مامتك من الفضيحة اي شخص تاني كنت هضمنة منين . اضمن انه ميخدش المقاطع والصور اللي علي حسابها ده ويعمل ليها فضيحة منين اي شخص تاني كان ممكن يستغل الفيديوهات والمقاطع اللي معاه ضدها وضدك ميدو::علي فكرة انا مطلبتش منك تاخدي مني حساب ماما وحسابي انتي اللي طلبتي وانا مردتش ازعلك علشان متفقين اني هكون بتاعك وتحت امرك وانفذ كل اللي تطلبيه مني شهد :: تصدق انا بنت وسخة فعلا اني كنت عايزة ابسطك ميدو :: بلاش الطريقة دي انا مش قصدي شهد :: ولا قصدك خلاص بقي انا هخلي جاسر يبعد عن مامتك خالص وانت لو عايز تغير باس الحسابات غيرها ميدو :: مش ده قصدي كدة كدة جاسر لو حب يفضحني هيفضحني خلاص كل حاجة اصلا اكيد هتكون معاه وهيحتفظ بالفيديوهات دي ده غير ان شكلي بقي زباله اوي قدامة شهد :: لا متخفش جاسر محملش حاجة علي جهازة ميدو :: بتضحكي عليا ولا علي نفسك .. طبيعي اي حد هتكون تحت ايده مقاطع وصور زي دي هيحتفظ بيها بصي انا مش دي مشكلتي دلوقت انا بس عايزك تضمنيلي ان جاسر ميعملش حاجة بالمقاطع والصور اللي معاه شهد :: لا متخفش اضمنة برقبتي ميدو :: علي فكرة جاسر كلمني اكتر من مرة من بعدها وانا مش برد عليه . وحتي المدرسة مش بروحها وماما بتسألني مش بروح ليه بقالي يومين وبقولها تعبان شهد :: اه مانا عرفت . كلم جاسر عادي يا ميدو ومتبقاش حساس.. جاسر مش هيتعامل معاك زي مانت فاكر .. بالعكس هو قالي انك صاحبه ومستحيل انه يبصلك بصة مش كويسة وياعم اعتبر ان مش جاسر اللي بيكلم مامتك وانت متجبش سيرة الموضوع ده معاه وهو مش هيجيب سيرتة ميدو :: ياريت و**** يا شهد شهد :: لا متقلقش هو مش هيعمل غير كدة ريم خرجت من اوضتها بعد ما غيرت هدومها ايه كلمت الوسخة ميدو :: اه كلمتها. ريم :: ها قولت ليها ايه وقالت ليك ايه ميدو حكي ل ريم اللي حصل بينه وبين شهد ريم :: طب كويس المهم بقي انت لو جاسر كلمك رد عليه ولو طلب منك تتقابلو انزل وقابله اهو عالاقل نعرف مايته ايه . الهروب منه مش هيفيدنا ميدو :: ماشي بقلم عادل المتميز ريم :: انت اكلت ؟ ميدو :: اه ريم :: طب بقولك ايه ماتنزل تشتري ليا بيتزا .. مليش نفس ل اي اكل بيتي ميدو :: ماشي ريم :: اشطا وانا هدخل اوضتك اتفرج علي حبه افلام من اللي علي الكمبيوتر بتاعك ميدو :: مش هتبصي علي المحادثة اللي بين جاسر وبين ماما ريم :: اه صحيح فكرتني .. هات تليفونك اقرا وانت انزل هات البيتزا ميدو :: ما تفتحي حسابها من عندك ريم :: لسة هعمل خروج من حسابي وادخل حسابك . من تليفونك اسهل ميدو :: ماشي خدي . والباس 3690 ريم :: اشطا ............ شهد اتصلت بجاسر وقالت له ان ميدو كلمها وحكت له بالتفاصيل الكلام اللي حصل بينها وبينة جاسر :: يعني ميدو خايف فعلا مني شهد :: اه خايف منك ياعلق ميعرفش انك انت كمان خول زيه جاسر :: ههههههههههه انا خول اه وبتناك منك مش هنكر بس انا لا معرص ولا عمري هبقي معرص شهد :: متخليهاش تكبر في دماغي واخليك زيه جاسر :: صحيح هو انا نفسي اسألك سؤال من زمان مش لاقي له اجابه شهد :: سؤال ايه جاسر :: انتي قولتي ليا اول ما اتعرفنا وطلبتي مني تبعبصيني ان جوز امك اللي هو عمك هو اللي علمك تبقي كدة وحببك في ميول المستريس صح شهد :: اه وكنت كل ما اذله واخليه يلبس لبس حريم كان بيديني فلوس وهدايه جاسر :: سؤالي بقي انتي ليه حبيتي الوضع ده يعني ايه اللي خلاكي تحبيه وتستمري فيه .. كمان شايف انك عايزة تكسري عين ميدو كأنه قاتل ليكي قتيل شهد :: بص يا جاسر انا في اللاول كنت شايفة شخصيه عمو وحيد دي شخصيه قوية وكنت شايفاه صاحب نفوذ وكان له هيبه كدة وتقريبا هو اول حد يعلمني السكس من صغري بدايه لمل كان بيدخل عليا الأوضة وانا نايمة ويحسس علي جسمي .. هو اللي طلع مشاعري الجنسية واتولدت علي ايده الرغبه في الممارسة . ولما بدأ يطلب مني انه يبوس رجلي ويديني فلوس مقابل ده بدات احس ان الهيبه بتاعتة كلها ولا حاجة وانه هو وكل الرجالة تحت رجلي واللي عايز يوصل ليا لازم يكون كلب تحت رجليا الأول كمان لما خلاني اتفرج علي النوعيه دي من الافلام حبيتها وحسيت انها جزء من تكوين شخصيتي فكبرت جوايا ميول المستريس جاسر :: طب ليه ميدو بتعملي معاه كدة يعني انا مثلا انتي بتنكيني وبتخليني البس اندرات وقمصان وبصراحة انا بعشق ده معاكي بس حاسس انك مع ميدو مختلفة عايزة تذليه وتكسريه اكتر شهد :: علشان انت قولتها من شوية . انت خول اه بس مش معرص ميدو ده عيل معرص كفايه انه عارف ان امه متناكة ونفسه هو كمان ينكها وعنده استعداد يعمل اي حاجة وينيك امه جاسر :: كلامك ده هيجني ماتيجي نتقابل شهد :: هههههههههه خول انت ونفسك انيكك صح .. لا دلوقت مش هينفع جاسر :: لا ليه وراكي ايه شهد :: ماما نزلت تشتري شوية حاجات وعمو اتصل بيا عايزني انيكة قبل ما ماما تيجي ودي فيها ميه جنيه جاسر :: لا ان كان كدة عمو وحيد اولي مني شهد :: بقولك ايه ما تكلم ميدو كدة واطلب منه انك تقعد معاه في الكافيه شوف هيقولك ايه جاسر :: هعمل كدة بس شوية كدة عالمغرب .. دلوقت هريح شوية ولما اصحي عالمغرب اكلمة بقلم عادل المتميز شهد :: اشطا يا متناك المهم متجبش معاه سيرة مامته ولا تحسسه بحاجة جاسر :: لا متخفيش علي اتفقنا ........... يسرا :: الو ايوة يا شريف شريف :: حبيتي اللي وحشاني اوي ايه في الشغل ولا مشيتي يسرا :: خلاص فاضلي شوية وهمشي شريف :: طب ايه رئيك الغي الدروس بتاعة النهاردة ونتقابل ناكل لقمة مع بعض في اي مطعم يسرا :: لا مش هينفع معلش يا شريف شريف :: هو في ايه يا يسرا ؟ يسرا :: في ايه يا شريف شريف :: انا اللي بسألك .. انتي مبقتيش عايزني ؟ ليه بقيتي علي طول تتهربي مني هو انا حصل مني حاجة ضايقتك مني او خليتك تتغيري من ناحيتي يسرا :: لا خالص وانا مش متغيرة فعلا كل الحكايه ان امبارح كنت مطبقة في الشغل والنهاردة مش حابه اتأخر علي الاولاد مانت عارف انا اللي بعمل ليهم الاكل وباباهم مسافر وملهمش غيري شريف :: انا مش بتكلم عن النهاردة بس يا يسرا .. انا ملاحظ انك مبقتيش زي اللاول معايا وقولتلك الكلام ده قبل كدة . يسرا انتي متغيرة من ناحيتي يسرا :: شريف عايز نتغدي مع بعض النهاردة ماشي . انا مش حابه خناق شريف :: لا وعلي ايه .. خلاص يا يسرا براحتك واعملي حسابك ان النهاردة التلات يعني يوم الخميس الجاي بالليل هجيلك البيت يسرا :: عاملة حسابي من غير ما تقول باب مكتبها خبط يسرا :: ادخل .. طب سلام دلوقت يا شريف وليد :: مش يلا بقي يسرا :: حاضر بخلص بس الورق اللي قدامي وهنمشي وليد :: تحبي نتغدي فين النهاردة يسرا :: اي مكان انت هتغديني فيه انا هكون عايزه اروحة وليد :: طب انا هنزل واسبقك في عربيتي في الشارع الخلفي يسرا :: ماشي يا حبيبي .......... ميدو :: الو ايوة يا جاسر جاسر :: ايه ياعم فينك عمال ارن عليك وتليفونك جرس ومش بيرن ميدو :: معلش مكنتش عارف ارد عليك كنت تعبان وتليفوني كنت عامله صامت جاسر ::لا الف سلامة عليك يا صاحبي . طب ايه برد يعني ولا ايه ميدو :: اه كان شوية برد بس الحمد *** جاسر :: طب الحمد *** . طب انا عايز اشوفك .. تجيلي البيت ولا نتقابل عاللكافيه بتاعتنا ولا ايه ميدو :: ده امتي ؟ جاسر :: يعني بالليل كالعادة بعد المغرب ولا مش فاضي النهاردة ميدو :: لا عادي اشطا ماشي جاسر :: تمام يا صاحبي .. خلاص عالساعة سبعة نتقابل وكمان قول لهيثم يجي معاك .. وحشتني اللمة بتاعتنا ميدو :: فل ............. حوار بيني وبين صاحبه القصة ........... انا :: بت ياريم .. يازفته انتي هنا ريم بعد ساعة ردت ريم :: اه يا دوله هنا انا :: لسه فاكرة تردي يا كسمك ريم :: اموت انا في الشتيمة والنبي لو اعرف انك هتشتم كدة كل مرة هرد عليك متأخر انا :: هههههههه لا مااحنا خلاص بقينا صحاب وانا بنيك صحابي ريم :: ههههههههههه طب يلا نكني بقي انا :: يابنت القحبه ما صدقتي ههههههه ريم :: حاضر ثواني اه صحيح نسيت اباركلك علي قصة الصدمة قصة حلوة انا :: ايه ده بجد عجبتك؟ ريم :: اه و**** عجبتني وبستناها واللي عجبني ان الجان نايكهم كلهم .. نفسي انا في عفريت يركبني زيهم انا ::ههههههههههه هههههههههه ههههههههه ريم :: ايه الضحك ده كله هههههههه انا :: اصلك مش عاتقه بني ادمين وعايزة تدخلي كمان عالعفاريت ريم :: انا بحب النيك يادوله واكيد العفاريت دول زبهم مختلف انا :: طب يا كسمك ما تيجي نكمل القصة بدل الرغي ده ريم :: عيوني يا دوله .. نكمل انتهاء الجزء العاشر من السلسلة الثانيه من قصة انثي ضائعة في بحر المتعة السلسلة الثانيه انثي ضائعة في بحر المتعة بقلم عادل المتميز ......... الجزء الحادي عشر ................... هيثم :: امبارح اتعرفت علي حته ديك نتايه انما ايه ياض ياميدو كرباج ميدو :: اتعرفت عليها فين دي جاسر :: تلقيه اتعرف عليها عالفيس هيثم ::اه يا اسطي عالفيس. امبارح بالليل كنت زهقان بعد ما خلصت مذكرتي دخلت الفيس شوية وقولت اروق علي حالي واشوف المزز وانا بقلب لقيت واحد عامل مشاركة من صفحة كدة من اللي هما بتوع القصص وصور المحارم والمعرصين وكدة البوست عجبني لواحدة كدة مربربه المهم دخلت ياعم عالصفحة وبدأت اقلب في الصور والفيديوهات اللي الصفحة منزلها لقيتهم حاطين لينك بتاع جروب كان اسمه تجمع الديوثين قولت ادخل اشوف ولاد المرة دول يمكن اطلع منهم بمصلحة جاسر :: ياسطي ابعتلي لينك الجروب ده ميدو بص لجاسر ومقدرش يفتح بوقة هيثم :: حاضر هبقي ابعتهولك عالواتس المهم بعت طلب اضافة ودخلت الجروب اقسم ب**** ياعم جوه مسخرة .. ايه ياعم الناس دي .. جاسر بص لميدو بصة سريعة وميدو اتحرج جاسر:: ايه يعني شفت ايه هيثم :: شوفت ايه هههههههه شفت عيال بنت مرة وسخة اللي عايز حد ينيك امه واللي عايز حد يقوله طريقة ازاي ينيك بيها اخته . ياعم انا كان هاين عليا اشتم ولاد الوسخة دول وامشي جاسر :: طب وشقطت المزة دي ازاي هيثم :: لقيت شاب بيقول انه متجوز واحده وعايز واحد ينكها كتابي بشرط انه ميطلبش منهم صور وهي لو عجبها اللي هيكلمها هي اللي هتبعتله صور ليها وهتكلمة صوت جاسر :: وعملت ايه هيثم :: كلمت الشاب خاص وبعتله ولقيتة رد عليا واتكلم معايا شوية وقعد يسألني هتعمل ايه مع مراتي ومش هتعمل ايه ولو انا معاكم هتخليني اقعد معاكم ولا لا .. المهم بصراحة في الأول قولت ده عيل سيس ابن متناكة وبيشتغلني وزهقت منه وقولت له انت عيل كداب وبتاع حورات ومش متجوز اصلا .. وقفلت فضل يبعتلي وانا اشوف رسايله واطنشه لغاية مالقيت ريكورد اتبعتلي وبسمعة لقيت صوت واحدة هي اللي بتكلمني صوتها ابن مرة متناكة فاجر جاسر ::احا ابن المحظوظة هيثم :: المهم ياض يا جاسر اتكلمنا شوية كتابي ولقيت بنت المتناكة بعتالي ريكورد عايزة تشوف زبي ولو عجبها هتبعتلي صورة لجسمها ميدو :: وبعتلها؟ هيثم :: احا بقولك صوتها ابن متناكة ياعم طبعا بعتلها جاسر :: يابنوالمتناكة هههههههههه ميدو :: وبعتتلك بعدها صور ليها هيثم :: اه يا اسطي .. استني اوريك صورها هيثم طلع من تليفونة صورتين واحده لبزازها والتانيه لكسها وكان باين انه بتصوير حد فعلا واسم هيثم مكتوب بقلم الكحل علي بزازها وفوق كسها جاسر :: دي ملبن اووووي.. هي كام سنه هيثم :: 24 سنه وجوزها المعرص 27 جاسر :: ياسطي ابعت كسم الجروب ده حالا ليا هيثم :: ماشي .. ... بعتهولك .. وانت كمان يا ميدو هبعتهولك ميدو :: ماشي ........... احمد.كمال :: صباح الخير ريم :: صباح الفل احمد.كمال ::: هو انتي ليه مش بتعلقي علي القصص اللي بنزلها ريم :: بخاف اعلق علي القصص علشان التعليقات السخفيفة والرسايل اللي بتجيلي احمد كمال :: اه بس انا فاكر انك في الأول كنتي بتعلقي بقلم عادل المتميز ريم :: اه بس مش كتير يعني لقيت ردود مش لطيفة احمد :: طب هو انتي بتحبي القصص دي ليه ريم :: قصص حلوة وفيها اثارة وتشويق وكدة. انت فاهم اكيد ههههه احمد :: اه فاهم .. بس انتي وانتي بتقري القصص بيحصلك ايه ؟ ريم :: اكيد بكون مثارة احمد :: انا فاهم بس اللي عرفته منك انك انسه مش متجوزه فاكيد بتكوني عايزة تريحي نفسك ريم :: اه طبعا انا بني ادمه مش حجر والقصص دي بتخليني مثارة محمد :: لا انا حابب اعرف يعني بتعملي ايه وياريت تعتبريني صديق نتكلم يعني عادي من غير كسوف او حواجز ريم :: ههههههههه انا بنت بردو فأكيد مش هعرف اتكلم عادي اوي يعني احمد.:: وايه المشكله لما تتكلمي معايا عادي اوي اعتبريني هوا يا ستي . حتي انا كمان نفسي القي بنت اتكلم معاها عادي ومن غير حواجز ريم :: ياخرابي ده انا مبسوطة اصلا انك رديت عليا وكلمتني احمد :: لا دانا اللي مبسوط اكتر.. يلا بقي قوليلي بتعملي ايه بعد ما بتقري او وانتي بتقري قصصي ريم :: بتخيل اني البطله احمد :: يعني انتي بتتخيلي نفسك انتي اللي بتتناكي ؟ ريم :: هو لازم الكلمة دي؟ احمد :: هههههههه مش البطلة بتتناك في القصة وانتي بتتخيلي نفسك مكانها ريم :: هههههههه انت جريئ اوي علي فكرة مش بس في القصص احمد :: هو فيه احلي من الجراءة .. ها كملي مستني اعرف بس كل حاجة بمسمياتها ريم :: يعني ايه ؟ احمد :: يعني تقولي كسي مش بتاعي .. زب مش بتاع .. كدة ريم :: ههههههههه ماشي . بص هو انا لما بقرا القصص دي بحس اني هايجة ونفسي انا اللي اكون بطله وبلعب تحت ههه اقصد في كسي لغايه ما اجيب احمد :: ايوة هو ده .. بتنزلي كتير ؟ ريم :: ايوة كتير اوي احمد.:: يارتني كنت جنبك وانتي بتقري ريم :: ليه بقي كنت هتعمل ايه احمد :: كنت هاخد اللي بينزل من كسك بلساني علي بوقي ريم :: مش هتقرف ؟ احمد :: اقرف من ايه . ده احلي حاجة في الدنيا ريم :: هو انت جربته احمد :: اه كتير ريم :: مع مين ؟ حد من الجروب احمد :: لا مع حد اعرفة هبقي احكيلك عنها بعدين . المهم دلوقت عندي انتي عايز اعرف عنك كل حاجة ريم :: ماشي اسأل وانا اجاوبك باب ريم خبطت وهي بتكلم احمد عالماسنجر ريم :: مين ميدو :: انا ميدو ريم :: ادخل ميدو :: بتعملي ايه ريم :: مفيش مش بعمل حاجة .. ايه الدنيا ميدو :: تمام محصلش حاجة ريم :: يعني محاولش يلمح بحاجة كدة او كدة ميدو :: لا خالص ثم كمان كان قاعد معانا هيثم ريم :: كويس عالاقل وجود هيثم شال عنك شوية الحرج ميدو :: بصراحة كتير جدا ريم كل شوية يجي ليها اشعار رساله ميدو :: هو مين اللي بيكلمك ده وكل شوية يبعتلك رساله ريم :: ده واحد عالفيس اتعرفت عليه وبندردش شوية ميدو :: كلام عادي ريم :: اه يعني لسة بنتعرف .. ميدو :: طيب تمام هي ماما لسة نايمة ريم :: من ساعة ماجت من الشغل دخلت اوضتها ومخرجتش ميدو :: كتر خيرها ماهي مفشوخة نيك مش عارفة تلقيها منين ولا منين ريم :: ميدو عيب دي ماما برضو ميدو :: ايوة ماما المتناكة ريم :: هههههههه وانت الخول الحال من بعضة ميدو :: ههههههه لا و**** علي اساس انك شريفة اوي انتي كمان ريم :: البركه فيك يامعرص مانت اللي نايكني وافتتحت الشرمطة ميدو ::طيب يا ختي هقوم انا اغير هدومي واجيلك نتكلم شوية ريم :: ماشي ريم رجعت تتكلم مع احمد كمال تاني معلش انا اسفة اصل اخويا دخل عليا الاوضة ومعرفتش اكلمك احمد :: ولا يهمك انا قولت برضو اكيد اتزنقتي .. طب جوابي بقي عالسؤال اللي فوق ريم قرت السؤال.. وكان بصراحة جربتي مع حد قبل كده اي سكس يعني تفريش تحسيس بوس مص ريم :: لا مجربتش بس فيه مرة حد بعتلي عالفيس انه عايزني اريحة وبعتلي صورة زبه احمد ::طب وكان احساسك ايه لما شفتي صورة زبه ريم :: عجبني زبه بس الطريقة معجبتنيش فمردتش عليه احمد :: طب عمرك اتعرضتي لموقف ****؟ ريم فكرت شوية وقالت تشتغلة وتسخنة ريم :: بصراحة اه احمد :: بجد ..؟ طب احكيلي حصل ازاي ومن مين وفين ريم :: يعني هو حصل اكتر من مرة اول مرة حصل معايا موقف التحرش ده كنت في اولي اعدادي واليوم ده كان عندي درس عربي في بيت ساكنة فيه واحدة صاحبتي والدرس كنا بناخده عندها في الشقة بتاعتهم في اليوم ده المستر مكنش جاي علشان صاحبتي واهلها كانوا معزومين بره وكل صحابي كانو عارفين انه مفيش درس الا انا صاحبتي نسيت تقولي بقلم عادل المتميز وروحت في الميعاد وطلعت شقتهم وفضلت اضرب الجرس وكان البواب بتاعهم نازل من فوق وعارف انهم مش في الشقة فوقف معايا وقالي ان مفيش حد في الشقة وانا نازله لقيتة نازل معايا ولما بقينا في المدخل وجنب الأوضة بتاعتة لقيتة بيقولي تعالي عايزك ترفعي معايا الأنبوبة دي علشان تقيلة وعايز ادخلها جوه ولأني كنت هبله شلت معاه اللانبوبة من تحت رغم انه هو اصلا كان نازل بيها من فوق واول ما بقيت جوه الأوضة بتاعتة لقيتة راح قافل الباب ولذق فيا من ورا .. حضني يعني وراح منيمني عالسرير ورفع الجلبيه بتاعتة ونزل بنطلوني بالعافيه وانا كنت خايفة منه وقالي لو صرختي هموتك وحط بتاعة بين طيزي وفضل يحكة فيا من غير مايدخل وهو مكتفني لغايه ماجاب لبنة علي طيزي احمد :: اووووف عالهيجان .. يعني البواب بتاع العمارة ناكك في طيزك ريم :: لا هو مدخلوش حط زبه بس بين فلقة طيزي وفضل يحك زبه فيا لغاية ما جابهم احمد :: انا كلامك ده هيجني وانا بتخيله ريم :: هههههه انت من قصصك باين انك علي طول هايج اصلا احمد :: كملي كملي المرة التانيه حصل فيها **** تاني ازاي ريم :: يعني بعد منها تقريبا بسنه وانا اصلا وقتها جسمي كان فاير اوووي واليوم ده كنت لابسه بنطلون استرتش مبين حجم طيزي وبضي ابيض عليه كان يوم الوقفة بتاعة العيد وكنت نازله انا وماما نشتري لبس ليا ودخلنا محل في شارع كله محلات ملابس والشارع ده الناس فيه زي النمل وكله نازل يشتري لبس واحنا ماشين في الشارع قبل ما ندخل المحل حسيت بأيد كل شويه تخبطني من ورا احمد :: اتفقنا علي ايه .. ؟ تقولي كل حاجة بمسمايتها ريم :: ههههههه حاضر ياعم يخبطني في طيزي .. حلو كدة . احمد :: ايوة كدة حلو .. كملي ريم :: بصيت ورايا شفت شاب اكبر مني هو اللي كان ماشي ورايا .. فضلنا نقف انا وماما قدام كل محل شوية ابص القيه واقف ورايا وكل شويه ايده تلمس طيزي.. لغاية ما دخلنا محل وسبحان **** الموضوع كان متسهل اوي ل ابن الجزمة ده المحل كان معجنة من كتر الزحمة وهنا الواد بعد ما كانت ايده بس اللي بتلمس طيزي . بقي عمال يتزنق فيا وحسيت بزبه وهو في طيزي اكتر من مرة احمد :: طب وانتي عملتي ايه ريم :: مكنتش قادرة اعمل حاجة احمد :: يعني سبتيه ؟ ريم :: مانا مكنتش قادرة اقول لماما وكنت خايفة لو قولت ليها تتخانق مع الشاب وممكن تتنرفز عليا وتقولي يلا بينا نروح ويضيع عليا لبس العيد احمد :: بس اكيد هجتي وانتي حاسه بزبه علي طيزك ريم :: الصراحة اه هجت ولما روحت البيت وانا بغير وبقيس اللبس لقيت الاندر بتاعي كان غرقان احمد :: طب حصل ايه تاني انتي قولتي اكتر من مرة ريم :: ماما جت نكمل بقي بعدين ماشي احمد :: اشطا يا قمر .. ريم قفلت مع احمد وطلعت الكتب بتاعتها وقعدت تذاكر شوية بعد ساعتين مامتها دخلت عليها الأوضة يسرا :: مش هتاكلي ؟ ريم :: عاملة اكل ايه . انا شامة ريحة حوواشي بقلم عادل المتميز يسرا :: ايوة عاملة حوواشي باللحمة المفرومة ريم :: طب هو ميدو بره؟ يسرا :: لا نزل يجيب شوية حاجات ريم :: معاه فلوس بزيادة طيب ؟ يسرا :: ليه عايزه ايه من تحت ريم :: يجبلي حاجة ساقعة الحوواشي ميتكلش من غير ما يكون جنبة بيبسي يسرا :: عارفة وبعته يجيب .. يلا بقي ريم :: و**** انتي ست عظمة انا هخلص بس اخر مسألتين والم الكتب وهاجي يسرا :: طب متتاخريش ........... شهد :: ايه يا جاسر يعني متصلتش بيا وعرفتني عملت ايه . قابلت ميدو ولا لا جاسر :: مش قولتي انك هتبقي مع عمو وحيد شهد :: ياعم احنا خلصنا من ساعتين ولهفت منه ال ميه جنيه ..اسكت ماما كانت هتقفشنا لو كنا اتأخرنا بس عشر دقايق جاسر :: هي جت بدري ولا ايه شهد :: اه بس الحمد *** جت بعد ما خرجت من عند عمو وحيد بعشر دقايق كان هو قلع لبسها اللي كان لابسه ولبس هدومة . جاسر :: هههههههه طب الحمد *** والا شكله كان هيبقي عرة شهد :: احترم نفسك يا متناك انت جاسر :: احا انتي هتغيري عليه ولا ايه شهد :: مش النظرية بس ده بردو ده جوز ماما .. قولي بقي عملت ايه مع الخول التاني جاسر ::مفيش زي ما اتفقنا اتقابلنا وقعدنا عادي حتي طلبت منه يجيب معاه هيثم علشان يبقي فاهم اني عايز اقعد معاه عادي كالعادة يعني شهد :: اشطا هو ده المطلوب انه يطمن علشان لما اجيبه عندي اغفلة جاسر :: تمام يعني خلاص ناوية علي نيكة ميدو شهد :: طبعا .. المهم بقي تعرف تجبلي برنامج حلو للمونتاچ جاسر :: معايا برنامج وكمان النسخة المهكرة شهد :: حلو اوي تعرف بكرة تحطة علي فلاشة وتجبهولي؟ جاسر :: سهلة بس افهم شهد :: هفهمك لما اظبط مقطع كدة المهم الليلة تتكلم مع مامه ميدو وتطلب منها رقم التليفون جاسر :: مانا طلبته منها وقالت مش هينفع شهد :: لا اطلبه تاني ولازم تاخده منها علشان عايزك تكلمها بعيد عن الفيس وتعرفها انت مين جاسر :: انتي بتقولي ايه ؟ اعرفها ازاي ؟ ومنين عايزني اطمن ميدو وفي نفس الوقت اعرف مامته اني انا اللي بهددها شهد :: ماهو يا غبي لما هتكلمها تليفون وقبل ما تكشفلها نفسك هتهددها انها لو اتكلمت او قالت لميدو هتفضحها وهتنزل الفيديوهات اللي معاك علي مواقع اباحيه وهي علي كلام ميدو وعلي الرسايل اللي بينها وبين ابنها انسانه خوافة جدا واكتر حاجة ممكن تخليها تعمل اي حاجة هي انها تحس بس انها مهدده بالفضيحة جاسر :: مش عارف بس انا مش مطمن للحوار ده شهد :: لا اطمن .. وبعدين انت عايز تنكها ولا مش عايز جاسر :: شهد انتي قولتي انيك ميدو علشان اعرف انيك مامتة واهدده ودلوقت عايزني اكشف نفسي ليها واهددها علشان انيكها . هو في ايه شهد :: هتعمل ده وده التهديد ليها هيكون بعد ما نجيب ميدو عندي واخليك تنيكة . بعدها بقي تتصل بيها وتعرفها انت مين ولو هي جريت علي ابنها او حبت تكشفك له مش هيقدر يعمل حاجة اولا هو اللي مدينا الباس بتاعها وهو اللي كان بيكلمها في الاول وكمان انت نفسك هتكون نايكة وتحت ايدك فيديو فضيحته ساعتها هو مش هيقدر يفتح بوقة وهي كمان لما هتهددها بالفيديوهات اللي معاك مش هتقدر تقولك لا. وهتنكها بص في حاجات كتيرة في دماغي المهم تاخد رقمها وتخليه معاك ولما اقولك كلمها تكلمها .. اشطا جاسر :: مش عارف اخرة مشي وراكي هيوديني فين . حاسس اني هتحبس علي ايدك بقلم عادل المتميز شهد :: هتحلو وهتبقي مليطة ........... حنين :: ميدو صاحي ؟ ميدو :: اه يا حبيبتي صاحي حنين :: بتعمل ايه ؟ ميدو :: مش بعمل حاجة . سهران شويه عالفيس وبعدين هنام حنين :: هو انا مش بوحشك ميدو :: بتوحشيني طبعا يا قلبي . ليه بتقولي كدة حنين :: معرفش بحس اني مش علي بالك زي ما انت علي بالي . يعني انا علي طول اللي بكلمك وبدور عليك وعلي طول بفكر فيك ميدو :: لا طبعا انا بحبك وبفكر فيكي بس انتي بتسألي عني قبلي ومقدرش انكر دي حنين :: طب بحبك اوي ميدو :: يا قلبي وانا بموت فيكي حنين :: ميدو هو انت فعلا ناوي تتجوزني ولا بتضحك عليا ميدو :: يابت انتي هبلة . اضحك عليكي ازاي ؟ اولا انتي بنت خالتي يعني من لحمي ودمي مقدرش اضحك عليكي وثانيا ودي اهم من اولا انك حبيبتي ثم انتي مراتي اصلا حنين :: معرفش ليه لما بقعد مع نفسي بحس بخوف بخاف تبعد عني علشان سلمت ليك نفسي ميدو :: اسمها بقيت مراتك مش سلمتلك نفسي.. انا بحبك يا حنون وبعشقك ومعتبرك مراتي حنين :: تعرف انا نفسي في ايه دلوقت ميدو :: نفسي انزل دلوقت وانام معاك في اوضتك او انت تيجي تنام معايا في اوضتي . نفسي ابقي في حضنك اوي الليلة دي ميدو :: مانتي مش هتنامي كدة حنين :: مانا مش هبقي عايزة عيوني تغمض اصلا وانت ومعايا عايزة احس بكل لحظة وانا في حضنك ميدو :: ههههههه لا انا اقصد اني هفضل طول الليل لغاية اصبح انيك فيكي وكدة هتتعبي حنين :: وماله نكني انا حابه اتناك منك مش الليلة لا العمر كله . مش انا مراتك ميدو :: طبعا مراتي وحبيبتي وعشقيتي .......... في نفس الوقت كان جاسر بيكلم يسرا عالفيس جاسر :: مساء الخير ياعسليه يسرا :: مساء النور جاسر :: وحشاني يسرا :: تسلم جاسر :: ايه تسلم دي .. ايه مش حابه نتكلم ولا ايه يسرا :: اصلي عايزة انام وبصراحة عندي شغل بكره جاسر :: اه عندك شغل .. هو لما كان مستر شريف بينكك طول الليل وكل يوم ولسة من يومين نايكك وسهرك مكنش عندك شغل .؟ هو انتي ناسيه اني مهكر حسابك يسرا :: لا مش ناسيه جاسر :: طب انا كدة كدة مش هطول معاكي . انا عايز رقمك ومش عايز كلمة مش هينفع يسرا :: هو مش انا قولتلك انه مش هينفع دلوقت وانت قولتلي براحتك جاسر :: غيرت رئي وعايز رقمك دلوقت والا مش عايز اقولك انا هعمل ايه.. خليها بالحب والتراضي احسن يسرا فكرت شوية وبعدين بعتت له الرقم جاسر :: ايوة كدة شطورة. يلا بقي روحي نامي وهكلمك بعدين ومتخفيش مش هتصل اصلا بيكي غير بعدين يلا تصبحي علي خير يسرا قفلت الفيس كله وتليفونها وحطته جنبها وقامت طفت النور ورجعت حطت راسها عالمخده وهي بتفكر في اللي جاي ممكن يكون ايه . طبعا خوف ورعب من اي فضيحة ممكن يعملها الشخص اللي بيكلمها ومعاه فيديوهات جنسيه ليها بوشها وبكدة يكون الجزء الحادي عشر خلص من قصة انثي ضائعة في بحر المتعة السلسلة الثانية انثي ضائعة في بحر المتعة بقلم عادل المتميز ............ الجزء الثاني عشر ............. الساعة 3 العصر..شهد :: ميدو. يا ميدو الساعة تلاتة وربع شهد :: انت يا خول يا معرص الساعة 4 شهد :: يامتناك فينك الساعة خمسه الا ربع ميدو :: معلش و**** لسة شايف رسالتك شهد :: كسمك يابن المتناكة كنت بتتناك فين كل ده ميدو :: مفيش كنت فاصل النت عن التليفون وكنت بذاكر شهد :: كسمك متعملهاش تاني لو عملتها تاني هنيكك تمام؟ ميدو :: طب ما تيجي تنكيني شهد :: ايه يا خول هي بتاكلك دلوقت ولا ايه ميدو :: الصراحة ايوة ماتيجي نتقابل تحت عندي شهد :: لا مش هينفع . بص اعمل حسابك كمان تلات ايام هنيكك عندي ميدو :: عندك ازاي شهد :: عندي في بيتنا .. دانا هفشخ كسمك . ميدو :: ماشي موافق اتفشخ واتناك واتذل منك بس اللي هو ازاي في بيتكم يعني مامتك وجوزها . هقابلك ازاي عندك شهد :: لا ماهو عمو وحيد هيسافر اللاردن وماما رايحة عند اختها وانا قولت ليها من دلوقت اني هقعد هنا علشان المذاكرة. بصراحة قاعدة علشانك هموت وانيكك عندي .. بص انا هعمل فيك اللي مستحيل يجي في بالك ميدو :: هتعملي ايه يعني شهد :: لا دي بقي خليها لما تبقي عندي وتحت رجلي ....... احمد.كمال :: ريم شفتي الجزء الجديد ريم :: لا لسه انت نزلته احمد :: ايوة يابنتي من ساعة.. ايه مدخلتيش الجروب ولا ايه ريم :: لا كنت بذاكر شوية علشان بالليل بقي اعيش مع قصصك احمد :: وهتلعبي في كسك كالعادة طبعا ريم :: اكيد طبعا انت قصصك بتخليني ميتة احمد :: بصي كدة كدة بكرة الجمعة واجازة يعني سهرانة صح ريم :: ايوة احمد :: خلاص هنزلك كام جزء من قصة حلوة وبعدها نتكلم وكمان عايز ابعتلك حاجة ريم :: عايز تبعتلي ايه احمد :: عايز ابعتلك صورة زبي ريم :: اشطا خلاص هستناك بالليل احمد :: طب هو انتي لسة بتذاكري يعني ريم :: يعني قربت اخلص احمد :: اصل بصراحة مش شبعان من الكلام معاكي .. ممكن نتكلم وكسم المذاكرة دلوقت ريم :: اممممم .. ماشي نتكلم. احمد :: طب قوليلي رئيك بقي طالما هنتكلم احمد بعت صورة زبه لريم ريم :: اووووووف ايه ده . ده زبك ؟ احمد :: اه عجبك ؟ ريم :: اووووووي . شكله فظيع . بس ده تخين اوي احمد :: تخيلي بقي ده لو دخل في كسك ريم :: يالهوي مقدرش عليه طبعا انا لسة بنت احمد :: وماله هتتعودي عليه وكسك مش هيشبع منه ريم :: هيجتني يخرب بيتك احمد :: ريم انا عايز اسألك سؤال وتجاوبيني بصراحة ريم :: اه طبعا اسأل براحتك احمد :: هو انا لو شتمتك ممكن تزعلي. ريم :: هو انا زعلتك في حاجة علشان تشتمني بقلم عادل المتميز احمد :: لا مش قصدي شتيمة زعل وكدة انا اصلي بعشق الشتيمة بحب اوي وانا بنيك اشتم . ريم :: اه فهمت يعني وقت النيك بتحب تكون سافل احمد :: هو بصراحة مش وقت النيك بس انا اصلي ميولي سادية شوية ريم :: يعني ايه بقي . بتحب العنف والاومر احمد :: ايوة بالظبط كدة ريم :: انا شفت فيديوهات عن كدة بس العكس الست هي اللي بتكون مسيطرة علي الراجل اللي معاها احمد :: لا انا بقي العكس .. بحب اكون انا السيد وهي الخاضعة ليا ول اومري ريم :: فهمت .. وانت بقي عملت كدة مع كام واحدة احمد :: مع واحدة زمان ومن بعدها ملقتش واحدة تقدر تستحملني ريم :: احكيلي بقي ازاي مقدرتش تستحملك مش فاهمة احمد :: بصي انا اصلي بحب اقول الحاجة مرة واحدة واحب اللي معايا تكون ملكي . ملكي بجد . تسمع كلامي وتبقي خدامة ليا ريم :: طب والمشاعر ايه ملهاش لازمة ؟ احمد :: بالعكس السادية كلها مشاعر .. مشاعر خضوع وحب وسيطرة .. كوكتيل كدة مستحيل حد يعرف يوصفة غير اللي عايشة .. يتحس بمتعتة لكن ميتوصفش ريم :: طب سؤال ممكن ؟ احمد :: انت عايزني كدة ؟ احمد :: بصراحة بتمني ريم :: طيب انا مجربتش ابقي خاضعة لحد اصلا فممكن اجرب معاك بس بشرط احمد :: شرط ايه . ريم :: مش كل حاجة تنفع تطلبها مني ومش اي حاجة ينفع انفذها . ده شرطي احمد :: طب وده هيبقي سادية؟ ريم :: اه يعني تشتمني زي ما انت عايز وفي اي وقت تطلب نتخيل اي حاجة ماشي لكن فيه حاجات مش هعملها احمد :: زي ايه بقلم عادل المتميز ريم :: يعني تقولي اتصوري دي مش هعملها ولو عملتها هعملها بمذاجي انا من غير ما تطلب مني احمد :: مبدئيا موافق لغاية ما انا اللي هخليكي تقوليلي انا عايزه ابقي كلبتك وتؤمرني امر ريم :: لو انا طلبت كدة يبقي ماشي احمد :: موافق يا بنت الوسخة ريم ::هههههههه انت مصدقت ولا ايه احمد :: اه يا شرموطة ما صدقت بقولك ايه ما تيجي يا مومس انيكك.عايز احشر زبي ده في كسك يا لبوة ريم :: موافقة قولي بقي هتحشرو ازاي احمد :: هقولك بس الأول تقومي تقلعي الأندر بتاعك ريم :: طيب لحظة ... ريم :: خلاص قلعته فضلت ريم تهيج في احمد ويهيجها لغاية ما اتخيل انه بينكها وجاب لبنه وصور لبنه وهو جايبه علي ورقة مكتوب فيها اسم ريم ريم حست مع احمد بمتعة من الخيال السكسي معاه خصوصا انه كان بيتعامل معاها علي انها شرموطة ووسخة وكان بيشتمها بالاب والام والغريب ان ريم حست بمتعة في الاهانه والشتيمة وكانت وهي بتكتب له كانت بدخل صوابعها في كسها .......... الساعة 12 يسرا .. انا هقوم انام بقي ميدو :: بدري كدة يا ماما ده بكرة الجمعة يسرا :: معلش جسمي وجعني وعايزه افرد جسمي عالسرير ميدو :: طب ما تفرديه عالكنبه هنا . الفيلم حلو ومصدقنا نسهر مع بعض يوم يسرا :: معلش تعبانة يا ميدو وانت كمان شوية كده وتدخل تنام بلاش السهر ده ميدو :: حاضر يخلص بس الفيلم ده وهدخل انام يسرا :: يلا بقي تصبح علي خير ميدو :: وانتي من اهلة يسرا دخلت اوضتها وميدو قعد شوية وبعدين راح ل اختة اوضتها فتح الباب لقي ريم نايمة علي بطنها وبتتكلم علي الفيس ميدو :: بتعملي ايه ريم :: اهو بتكلم شوية مع واحد ميدو :: اه مش ده اللي بتكلميه بتاع جروب القصص ريم :: اه هو .. ميدو :: ايه اتكلمتو في السكس ولا ايه ريم :: اه وبعتلي زبه .. حاجة اووووف اوووووي ميدو :: وريني كدة كلامكم ريم اتاخرت ل اخوها اللي طلع نام جنبها وبقي بيقرا الكلام االي بينهم وهي بتكلمة بقلم عادل المتميز ميدو هاج علي ريم وراح قايم فاتح رجليها وشد الأندر من تحت القميص وهي ونزل لحس في كسها ريم هاجت علي اخوها بسبب لحس كسها رمت التليفون جنبها ورفعت له رجليها وميدو قام راح نايكها بعد ما خلص كانت الساعة جت واحد وسمع صوت خطوات رجلين عالأرض بره في الصاله ميدو راح بص من ورا الباب وشاف المستر بيدخل اوضه مامته وهي ورا قفلت الباب ميدو :: المستر بتاعك شرف ريم :: اه مانا عارفة هو كان قايلي امبارح انه جاي عندنا الليلة ميدو :: اه يعني انا بس اللي معرفش ريم :: هيفرق معاك في ايه ؟ عايز تقوم تتفرج قوم ميدو :: مش هتيجي معايا ريم :: لا روح انت انا هكمل كلامي مع احمد ميدو خرج من اوضة اخته وقفل الباب براحة وراح وقف ورا باب اوضة مامته اللي كان مقفول بص من خرم الباب لقي مستر شريف واقف وزانق مامته وعمال يحضن ويبوس فيها وهي كانت قالعة ملط له فضل يتفرج علي مامته من ورا الباب لغاية ما المستر ناك مامته ونام جنبها عالسرير وولع سيجارة ميدو بعد ما قرون التعريص عنده شبعت دخل الأوضة بتاعتة وقفل علي نفسه وضرب عشرة ونام .......... مشهد بين الكاتب وبين صاحبه القصة ............ انا ::ريم ممكن اقولك كسمك ريم :: ممكن طبعا بس اشمعني يا دوله انا :: علشان يابنت المتناكة بتتكلمي مع الخول اللي اسمه احمد كمال وكنتي فكراه انا ريم :: ماهو يادوله انا ساعتها مكنتش اعرف حاجة عن منتدي العنتيل وكنت فاكرة احمد ده هو اللي بيكتب القصص دي فعلا انا :: يعني محستيش وهو بيكلمك وبيتخيل معاكي انه بينكك انه مستحيل يكون هو اللي بيكتب القصص ريم :: وقتها كنت مبهورة بيه وبشخصيتة السادية وخلاني خاضعة له بالفعل .. عارف يا دولة ده كان بيحكم عليا انزل الشارع من غير اندر .. انا :: نعم وده ايه علاقتة بميول الساديه ريم :: معرفش بس كان بيتلذذ بهيجاني علي طول وكان بيخليني احك كسي في خشبه شباك السرير انا :: اه ومكنتيش بتتعوري؟ ريم :: لا مكنتش بتعور .. انا :: اه وكان بيعمل مع كسمك ايه تاني ريم :: كان بيتخيل ديما اني شرموطة وانه بيعزم صحابه عليا ومرة خلي واحد صاحبه ناكني صوت معاه وكان اخويا جنبي وعرفتة ان اخويا بيعرص عليا انا :: مش فاهم ازاي دي ريم :: اتصل بيا ماسنجر وصاحبه كان معاه في البيت وعرفني عليه وناكني معاه صوت واخويا كلمهم كمان انا :: هههههههههه انتي عارفة هو كدة مبقاش سادي .. ده بقي معرص ياروحي هههههههههه زيه زي اخوكي ريم :: لا مكنش معرص بس هو كان بيحب يذلني ويهني ويتعامل معايا علي اني شرموطة كل شغلانتها في الدنيا تتناك وتريح الازبار وكان ديما بيحب يقولي انتي مبوله زبي طيب سيبك من العرص بتاعك اللي كان بيشتغلك ومفكرك انه كاتب القصص وخلينا في الخول اخوكي .. قولي بقي هو قالك اتناك فعلا من جاسر ؟ وازاي ريم :: هههههههه حاضر يا دولتي بص يا سيدي قبلها بيوم اخويا قال لماما ان اهل جاسر مسافرين وانه عايزه يبات معاه الليلة دي وانه هياخد معاه كتبه وهيذاكر هناك والصبح هيطلع من عنده عالمدرسة طبعا ماما كانت رافضة وانا بغبائي اقنعت ماما انها تسيبة يبات عادي وانها مفيهاش حاجة طالما هيذاكرو ولو قلقانة عليه تبقي تتصل بيه تطمن عليه وماما وافقت بعد ما انا اتكلمت معاها وقالت له الصبح يروح من هناك عالمدرسة واياك تغيب انا ::طب وانتي مكنتيش تعرفي انه رايح لشهد ريم :: لا كنت عارفة وانا شجعتة يروح لاني كنت مفكرة انها عايزة ميدو ينكها وتنيكة وليلة وتعدي مكنتش متخيلة ابدا انها تكون مخططة ان جاسر هو اللي هينيك اخويا انا :: ههههههههههههه يادين امي عالضحك.. كملي ....... ميدو :: الو ايوة يا شهد انا خلاص اقنعت ماما وهلبس واجيلك شهد :: طيب يلا متتاخرش وتعمل حسابك الليلة انت هتبات معايا ميدو :: ايوة هبات هلبس وانزل واجيلك واول ما ابقي عند البيت عندك هتصل عليكي شهد :: تمام . مستنياك شهد قفلت مع ميدو وبصت ل جاسر وهي بتضحك .. الشرموطة جايه جاسر :: **** يستر بقي انا مش مطمن شهد :: كسمك .. ما الخطة ماشيه زي الفل اهي .. المهم جهزت سجارة الحشيش جاسر :: هلفها حالا شهد :: كسمك انت كمان مش متصلة بيك وقايلك تجهزها. طب جبت علبة السجاير ؟ جاسر :: اه علبه اهي ال ام احمر شهد :: تمام اوي كدة .. انجز بقي يا ابن الوسخة لف السجارة قبل ما يجي. جاسر طلع الحشيش ولف سجارة شهد :: هاتها بقي وراحت حطاها هي وعلبة السجاير جنب التليفزيون .. شهد :: عارف بقي انت هتعمل ايه ؟ جاسر :: اه هدخل الأوضة التانيه ومش هخرج منها غير لما تفتحي انتي ليا الباب شهد :: تمام بقلم عادل المتميز شهد كانت مجهزة ايشرب وحبل وزب صناعي ولبس حريمي قمصان علي اندرات وسنتيانات من بتوعها ومستنيه ضيف الحفلة بعد تقريبا نص ساعة او ساعة الا ربع ميدو اتصل علي شهد قالها انه تحت البيت شهد :: ميدو جه . يلا خش انت الأوضة وزي ما قولتلك اياك تعمل اي حركة او نفس وانا هقفل عليك من بره بالمفتاح ولما اعوزك هفتحلك انا جاسر :: و**** قلقان .. بس ماشي جاسر دخل وشهد قفلت عليه وراحت فتحت باب شقتها واستنت لما ميدو طلع ودخل وقفلت وراه الباب شهد :: يالهوي انا مش مصدقة نفسي اخيرا يابن المتناكة هنيكك عندي ميدو :: اديني جيتلك انتي تؤمري ياقلبي شهد :: اسمي ستك ياخول .. اعتبر الشقة شقتك علي ما ادخل انا اعملك حاجة تشربها .. اه صحيح نسيت اقولك يلا بقي غير ام هدومك دي وشوف هتلبس ايه من اللبس اللي علي الكنبه علي ما ارجع تكون مجهز نفسك يا خول ميدو راح لاكنبه وحط الكتب بتاعتة علي جنب وبقي بيقلب في الهدوم وعلي ما شهد رجعت لقت ميدو لبس اندر احمر بخيط من ورا ومن قدام يدوب ورده من القماش مخبيه نص زبه ولابس سنتيان احمر شبكه شفافة شهد :: ياخرابي عالمتناكة بتاعتي .. ايوة هو ده يا كسمك مش كلوتات وسنتيانات مامتك يا خول استني بقي لما اظبط التليفون واشغلة علي وضع تصوير الفيديو ميدو :: تصوير تاني شهد :: اومال ايه انا مش هسيب لحظة وانتي يامتناكة معايا غير وانا مصوراها شهد ظبطت التليفون علي طرابيزه كبيرة وحطتة بزاواية تسمح انه يصورهم في اي وضع هيكونو عليه شهد :: اشربي بقي يا متناكة العصير ده وانا هقوم اشغل اغنيه حلوة علشان ترقصيلي عليها. ميدو :: ارقص ؟ مبعرفش شهد :: لا يا كسمك هتعرفي .. شهد شغلت اغاني وميدو قام يرقص ليها شهد راحت جابت جوان الحشيش وعلبه السجاير وولعت سيجارة قعدت عالكنبه تتفرج علي ميدو وهو بيرقص بعد وصلت رقص قامت ووطت صوت الأغاني وراحت قاعده عالكنبه وطلبت من ميدو يقعد تحت رجليها عالأرض ومسكت چوان الحشيش ولعته وخدت نفس وقالت لميدو يشرب ميدو :: حشيش ؟ شهد :: ايوة حشيش .. خدي يا متناكة شدي ميدو :: مانتي عارفة اني مش بشرب شهد :: لا هتشرب .. يلا بقي مضايقنيش ميدو اخد منها الجوان واول ما اخد نفس فضل يكح . ريم ناولتة كوبايه مايه وقالتة اشرب شرب ورجع ياخد نفس ويكح .. نفس ورا نفس وهي شربت معاه لغاية ما حس ان الدنيا بتلف بيه شهد :: يلا يا لبوة انزلي بوسي رجلي ميدو وطي علي رجل شهد يبوس فيها وحطها علي وشه وينزلها علي شفايفة يبوس بطن رجليها ويلحسه وشهد تديله رجليها التانيه وتحطها علي وشه يلا يا متناكة . بوسي يا وسخة .. ميدو شغال يبوس في رجليها ويلحس بطن رجليها بلسانه شهد :: كفايه كدة تعالا بقي في الأوضة اخدت معاها الموبايل والزب الصناعي الحبل والأيشرب ودخلت وميدو دخل معاها وهو عامل دماغ بنت متناكة كأنة في عالم تاني خالص دماغ من الحشيش والهيجان شهد :: بس اقف بقي هنا علي ايدك ورجلك زي الكلب وحطت التليفون علي وضع تصوير الفيديو علي الكومدينو بزاواية تجيب كل الأوضة واي وضع هيتعمل .. وراحت لميدو و رابطت رقبتة بالحبل و قعدت علي طرف السرير وهي بتشده علشان يجي تحت رجليها ميدو مشي علي ايده ورجليه وشهد بتصورة ونزل علي رجليها يبوسها ويلحس بين صوابع رجليها شهد :: عايزة تتناكي يا شرموطة ؟ ميدو :: ياريت ياستي شهد قامت وراحت لبست الزب الصناعي و فكت الحبل من رقبتة ومسكت الأشرب بتاعها وغمت عنيه وكتفت ايده ورا ضهره تكتيف محكم جدا بالحبل وقالت له يفلقس زي الكلبه ميدو نزل عالأرض وفلقس وريم بحبل تاني كانت مجهزاه جنب التسريحة كتفت رجليه من تحت في بعض وقامت وقالت له استني يا وسخة علي ما اجيب زيت من المطبخ وارجعلك بقلم عادل المتميز شهد خرجت وقفلت الباب وراه وراحت فاتحة لجاسر وقالت له متعملش حاجة غير انك تدخل وتصورني وانا بنيكة واول ما اشاورلك انا هطلع الصناعي من طيزه وانت تدخل زبك فيه جاسر قلع هدومة كلها وبقي عريان ملط وشهد دخلت جابت الزيت من المطبخ ودخلت هي وجاسر الأوضة علي ميدو اللي كان متكتف تكتيف محكم جدا شهد :: جاهزة يا وسخة ميدو :: جاهزة يا ستي شهد وقفت ورا ميدو وحطت زيت علي ايدها وعلي طيز ميدو وهو مفلقس ودعك بين فلقة طيزه وحطت شويه علي زبه من تحت وبايدها بقت عماله تدعك في زبه وتمشي زبها الصناعي بين فلقة طيزه سابت زبه اللي كان وقف اوي ومسكت طيزه فتحتها بأيد ودخلت الصناعي جوه طيزه وبدات تنيكه وهي بتضربه وتلسوعة وجاسر جنبها عمال يصور اهات ميدو وهو عمال يتأوه زي النسوان وبيقولها نكيني اوي ياستي.. زبك كله في طيزي .. اه مش قادر .. عايز زبك ينكني اوووووي. شهد :: حلو كدة يا لبوه . حلو يا متناكة فضلت شهد تنيك وتسخن في ميدو بالكلام اكتر من عشر دقايق وجاسر عمال يدعك في زبه اللي وقف هو كمان اوي من منظر ميدو وشهد بتنيكة والايد التانيه بتصور شهد طلعت الصناعي وشاورت لجاسر يجي علشان ينيكة واخدت منه الموبايل جاسر علي طرطيف صوابعة وقف مكان شهد اللي وقفت جنبه جاسر تف علي زبه وعلي طيز ميدو وبقي عمال يمشي ايده بين فلقة طيزه وشهد بتتكلم كأنها هي اللي بتعمل كدة وجت اللحظة اللي كان خايف منها جاسر .. لحظة دخول زبه جوه طيز ميدو.. اللي مخدش باله ولا حس بالفرق وكان فاكر ان اللي بتنيكة شهد جاسر دخل زبه بالكامل في طيز ميدو ومسكه من جناب طيزه وبدأ يدخل زبه براحة اووي للأخر ويسحبه ميدو :: حلوووو اوووي كدة .. دخليه كله في طيزي .. اوووووف اوووووف . ااااااه ااااه شهد :: عاجبك زبي يا متناك .. انا عايزك تتخيل ان ده مش زبي .. عايزك تتخيل ان في واحد بينيكك ميدو :: حاضر حاضر .. اااااه اااااه زبك حلووو اووووي.. نكيني اووووي شهد :: نفسك مين ينيكك ياخول ميدو :: اللي انتي تقولي عليه انا هكون خدام زبه شهد :: لا انا عايزك انت اللي تقول .. نفسك في مين ينيكك ميدو :: مش عارف اي اي براحة براحة اووووف .اووووف بيوجع كدة شهد :: طب اتخيل ان جاسر بعد ما ناك مامتك هو اللي بينكك ميدو ::حاضر .. حاضر .. اوووي .. اووووي .. دخليه كلها اوووووف شهد :: يا شرموطة اتخيل ان جاسر هو اللي بينكك واتكلم كان جاسر هو اللي بينكك جاسر هاج علي ميدو وراح ماسكة ومكلبش في لحم طيزه بأيده اوي وبدأ يطلع زبه ويسحبه براحة ويروح مدخله بقوه في طيز ميدو اللي بقي بيتوجع وهو بيترجاه براحة يا جاسر .نكني براحة حرام عليك.. طيزي هتتفشخ منك كدة شهد :: الا قولي يا خول اختك ريم بتعمل معاها ايه ميدو من الهيجان بتاعة ومن تأثير الحشيش مكنش عارف هو بيقول ايه ووقع بلسانه وقال بنكها .. بنكها يا ستي شهد شهد :: احا ؟ بتنيك ريم . انت كداب ميدو :: و**** بنكها وعايش معاها في البيت كأنها مراتي شهد :: هي اختك مفتوحة ميدو :: ااااه . ااااه براحة طيزي اتفشخت من زبك .. ايوه اختي مفتوحة وانا اللي فتحتها كلام ميدو هيج جاسر اللي مكنش مصدق ان ريم طلعت مفتوحة واللي فاتحها اخوها . . شهد مشيت علي طرطيف صوابعها مستغلة صوت ارتطام لحم جاسر في طيز ميدو وهيجانهم وراحت قدامة وصورت وشه ووش جاسر وهو شغال فيه نيك وعمالة تسأله علي اخته واعترف الأعتراف التاني وقال علي مستر شريف شهد رجعت تاني تصورهم من كل زاويه ونزلت بالموبايل من تحت وجابت منظر زب جاسر وهو بيدخل ويخرج في طيز ميدو وهي بتقوله وانت كمان يا متناك بتتناك زي اختك اهو وزي امك .. جاسر فاشخك ياخول ومدخل زبه في طيزك بقلم عادل المتميز لكن التمثليه مدامتش كتير لان جاسر مقدرش يتحكم في نفسه ونسي نفسه خالص وهو عمال ينيك ويرزع زبه في طيز ميدو مسكه بقوه ودخل زبه للأخر وونزل لبنة في طيزه ميدو ::ايه ده .. ايه ده شهد مين اللي بينكني شهد بصت لجاسر اللي حط ايده علي بوقة وهو بيحاول يمسك ضحكتة وبيشاور علي زبه بعد ماطلعة غرقان لبن شهد راحت شاده من علي وش ميدو الأيشرب وكانت المفاجئة لما بص لقي شهد ماسكة الموبايل وبص وراه لقي جاسر مش قادر يمسك نفسه من الضحك وعريان ملط وراه وعرف ان اللي كان بينكه جاسر مش شهد ......... مشهد بين الكاتب وبين صاحبه القصة ......... انا :: احااااا يا ريم طب اخوكي عمل ايه بعد ما عرف ريم :: زعل وزعق لشهد اللي هددتة يوطي صوتة علشان البيت فيه ناس تانيه ومش من مصلحتهم كلهم حد يحس بيهم .. شهد وجاسر اخدو ميدو بالراحة بتاع ساعة وشربوه حشيش تاني واستغلو دماغة الخفيفة وخلوه يتفرج علي نفسة وهو بيتناك من جاسر والحشيش مع ميوله وبدات شهد تحكي له ازاي هتخلي جاسر ينيك امه وينيكة اخويا ميدو هاج تاني والمرة دي قدرت تخلي اخويا ميدو يتناك من جاسر برضاه بعد ما هي ناكت جاسر قدامة انا :: احا وجاسر وافق ريم :: اه جاسر وافق بعد ما شهد اخدته بره واتكلمت معاه وقالت ده الحل الوحيد اللي هيخلي ميدو يطمن وانه هيتصور المرة دي برضاه وانت بتنيكة وانها مش هتصور جاسر وهي بتنيكة هتصور ميدو بس انا :: وطبعا طول الليل شهد وجاسر شغالين نيك في اخوكي ريم :: اه جاسر ناك ميدو في الليلة دي مرتين وشهد مرتين والأتنين ناكوها مرة مع بعض وشهد ناكت جاسر مع ميدو في المرتين واخويا لانه اول مرة يشرب فيها الحشيش قال كل حاجة عني وعن علاقتنا ببعض وعلاقتي بمستر شريف وبعد كدة شهد هددتة بمقطع فيه اعتراف اخويا بأنه ناكني وفتحني انا :: وبكدة تبقي شهد قدرت تشيل الحاجز اللي كان بين اخوكي وبين جاسر يعني اخوكي هيشوف ان جاسر زيه خول فهيبتدي يتعامل معاه من المنطلق ده بدون خجل منة زي الأول رغم ان جاسر نايكة وكمان الوصول ليكي بقي سهل جدا زي الوصول لمامتك مابقي سهل علي حسب تخيط شهد شهد :: بالظبط كدة يا دوله .. كلنا بقينا تحت زب جاسر وجبروت المفعوصة شهد وبكدة نكون وصلنا لنهايه الجزء الثاني عشر من قصة انثي ضائعة في بحر المتعة السلسلة الثانيه انثي ضائعة في بحر المتعة بقلم عادل المتميز .......... الجزء الثالث عشر ......... صحي ميدو الصبح علي الساعة عشرة بعد ليلة طويلة من النيك والحشيش طيزه كانت اتفشخت نيك سواء كانت من جاسر او من الصناعي بتاع شهد قام من النوم وكانت شهد لسة نايمة جنب جاسر لبس هدومة وقبل ما ينزل صحي شهد وقالها انه ماشي وصل البيت علي الساعة 11 الا ربع ولقي ريم كانت صاحيه بتعمل فطار ميدو :: صباح الخير يا ريم انتي مروحتيش المدرسة ولا ايه ريم :: ايه ده انت جيت امتي ميدو:: لسة داخل حالا ريم :: ايه ده يعني محستش بيك وانت داخل ميدو :: مروحتيش المدرسة ليه ريم :: بعد ما لبست كسلت اروح فقعدت ميدو :: طب بقولك ايه اعملي حسابي معاكي في الفطار ريم :: انا كدة كدة عاملة فطار بزياده ريم واخوها قعد فطرو مع بعض ريم :: قولتليش بقي الليلة مشيت ازاي مع شهد ميدو :: مفيش قضينها نيك للفجر وبعدين نمت كام ساعة وجيت ريم :: وطبعا هي اللي ناكت ميدو :: يعني من ده علي ده ريم :: الهي بس تتهد الشرموطة دي .. مفيش قدامنا غير اننا نجاريها ميدو بعد ما اكل دخل الأوضة بتاعتة وقعد يفكر في اللي حصل له وازاي جاسر وشهد خططو له وصوروه في اوسخ وضع ممكن راجل يتحط فيه شوية وجاتلة رساله عالواتس فيديو ممنتج له وهو بيتناك من جاسر وبيقوله نكني يا جاسر وبيتلوي زي الشراميط فيديو بوشه وبوش جاسر ورساله واكتشف انه قال ل شهد ولجاسر علي اخته وعلاقته بيها وعلاقتها بمستر شريف فضل يضرب علي راسه وهو بيشتم نفسه .. لتاني مرة يفضح نفسه ويفضح اخته زي ما فضح مامته وبعد ما اتفرج عالفيديو لقي رساله تانيه جت له من شهد وهي بتقوله بقلم عادل المتميز كدة انت بقيت خول رسمي ومتناك ابن مرة متناكة .. بعد كدة هتبقي المتناك بتاعتي وبتاع جاسر اللي هينيك امك واختك قريب يا خول يابتوع مستر شريف يا ولاد المتناكة ميدو مقدرش يقول لريم علي اللي حصل ولا علي رسايل شهد ولا علي شربه الحشيش اللي خلاه فضح الدنيا وقال كل حاجة لشهد ول جاسر ومبقاش فيه اسرار تاني تستخبي عالمغرب جاسر اتصل بميدو وميدو كان متردد انه يرد عليه .. لكن كان خلاص معدش ينفع ميردش عليه ميدو :: ايو يا جاسر جاسر :: انت فين ؟ بقلم عادل المتميز ميدو :: انا في البيت جاسر :: طب بقولك ايه ما تجيلي البيت ميدو :: اشمعني جاسر :: ياعم هنقعد مع بعض شوية وكمان معايا سجارة حشيش هتعجبك احلي من بتاعة امبارح ميدو :: لا خليها وقت تاني مش هقدر جاسر :: ميدو تعالا يا صاحبي مستنيك نبرة جاسر كان فيها تهديد ميدو :: ماشي خلاص جايلك ميدو نزل علي طول وراح لجاسر البيت وطبعا كالعاده قعدو في اوضة جاسر جاسر لف سجارة الحشيش وشرب هو وميدو اللي في الاول مكنش عايز يشرب لكن ميدو خلاه يشرب عافيه جاسر :: بقولك ايه انا السجارة دي سخنتني ما تقلع ميدو :: اقلع ايه ياعم انت .. انت عبيط جاسر :: عبيط ايه ياض انت مكسوف ؟ اشحال لو مكنتش امبارح .. ها ميدو :: انت عارف اني امبارح اتغفلت بلاش ياجاسر احنا رجالة زي بعض جاسر قام وراح قالع البنطلون بتاعة والبوكسر ووقف قدام ميدو اللي كان قاعد علي طرف السرير ووشة في الأرض .. جاسر قرب منه وبقي زبه قدام وش ميدو جاسر :: يلا ياض انا عارف انه عجبك امبارح واذا كنت نكتك امبارح اول مرة تغفيل فالمرة التانيه كانت بكيفك ومزاجكك ميدو :: جاسر مش هينفع .. وكمان ممكن حد يدخل علينا جاسر مسك راس ميدو وحط زبه علي وشه وقاله طول عمرك بتجيلي وتقعد معايا هنا عمر حد من اهلي دخل علينا.. يلا ياض مصه .. زبي مولع ميدو رفع عنيه وبص لجاسر وبعدين مسك زبه بأيده وخده بين شفايفة بقي عمال يمص في زبه وجاسر حاطط ايده علي راس ميدو وعمال يدلة زبه علشان يمص فيه جاسر :: الحس بيضاني ياض يامتناك نزل بلسانه يلحس في بيضان جاسر وبطلع تاني بطرف لسانه لغاية راس زبه ويمصه جاسر :: يلا بقي اقلع عايز احطه في طيزك ميدو قام ووقف علي الأرض وقال لجاسر.. طيب اقفل الباب بالمفتاح جاسر قفل الباب وميدو قلغ البنطلون والبوكسر والتيشرت جاسر وقف ورا وحط زبه بين فلقة طيزه بقلم عادل المتميز وبقي عمال يمشيه علي خرم طيزه .. شويه وبدأ زب ميدو يقف لغايه ما بقي علي اخره جاسر :: فلقس يا متناك ميدو وطي وسند بأيده عالسرير وجاسر تف علي صوابعة وحط التفافة علي خرم طيز ميدو وراح ماسك زبه وحطة علي خرم طيزه وبدأ يدخله واحده واحدة.. انزلق زبه جوه طيزه وبقي كله جواه ايد جاسر مسكت ميدو من وسطه وبدأ ينيك فيه .. يسحب زبه ويرجع يدخلة وزب المتناك ميدو واقف قدامه بيسيل من الهيجان .. كل ما جاسر يدخل فيه زبه للأخر ويسحبه كانت اهاتة المكتومة بتخرج من صدره تولعة جاسر رفع رجل عالسرير وبقي بينزل بوسطة وهو بيسحب زبه من طيزه ويرجع يرفع وسطه سيكا مع دخول زبه للمخاصي جوه طيزه ميدو اللي زبه رايح جاي من كتر ما كان جاسر شغال رزع فيه ونيك بعدها جاسر خلاه نام علي طرف السرير ورفع رجليه لفوق وراح ماسكة زبه وحطة في خرم طيزه من تحت وبدأ يدخله واحدة واحدة وبشويش لغايه ما دخل كله سحبه براحة ورجع دخلة .. مرات متتاليه من النيك البطئ وعالهادي وجاسر راح ماسك زب ميدو وبقي عمال يدعك فيه وهو بينكه لغاية ما ميدو مقدرش يستحمل وجاب لبنه علي بطنه لكن جاسر مكنش لسة جابهم وفضل ينيك في ميدو ويسحب زبه ويدخله جواه بتاع خمس دقايق بعدها جاسر طلعة وراح قاعد علي طرف السرير وخلي ميدو يطلع فوق زبه ويمسكة بأيده ويقعد عليه واحدة واحده وبراحة زب جاسر بقي جوه طيز ميدو .. ميدو قعد عليه وبقي عمال يتحرك حركات دائرية علي زبه وبعدها بقي عمال يطلع وينزل .. جاسر مسك ميدو ورفعة واتقلب بيه وبقي ميدو نايم تحته وجاسر فوق منه ومدخل زبه كله جوه طيزه وفضل ينيك فيه بكل قوة ورزع وجاب لبنه في طيزه بعد ما جاسر نزل اخر نقطة في زبه جوه طيزه شال زبه وقعد جنبه ولع سيجارة جاسر :: ميدو بقلم عادل المتميز ميدو :: نعم يا جاسر جاسر :: طيزك جامدة اوي يابن المتناكة ميدو نايم علي ضهره وحاطط ايده علي وشة ومقدرش يرد علي جاسر جاسر :: بقولك صحيح .. انا هخليك تنيك مامتك معايا مالك ياعم ساكت ليه .. ماخلاص ياعم المتناك بقي فك ميدو :: خلاص يا جاسر مفيش حاجة جاسر ::طب مش بترد عليا ليه ميدو :: هرد اقول ايه مش لاقي رد جاسر :: ياض يا خول انت مش نفسك تنيك امك ميدو :: اه نفسي جاسر :: خلاص انا هخليك تنكها بس ليا شرط ميدو :: عارفة جاسر :: بجد ؟ طب ايه هو ميدو :: انت عايز تنيك ريم صح؟ جاسر :: **** ينور عليك هو ده .. بص هو انا هنكها هنكها وانت عارف ده فأنا بقول لو انت سهلت ليا ده هيبقي احلي ميدو :: انت عارف انا دلوقت مش هينفع اقولك لا .. ماشي بس مش دلوقت.. استني لما اشوف هجبها ازاي لريم جاسر :: خد راحتك يا صاحبي بس مطولش هههههه ميدو :: طيب انا هقوم البس وماشي جاسر :: رايح فين .. اصبر انا لسة مخلصتش معاك زبي لسة هايج.. قوم مصلي شوية علشان عايز انيكك تاني. ... ......... ريم حست انها مبقتش قادرة تستغني عن احمد كمال وبقي مسيطر عليها سيطرة كاملة . حبت اهانته ليها وطريقة معاملتة ليها وبدأت تتصور له بس صور من غير وش يعني تصور له بزازها وجسمها وكسها معدا وشها وكانت في كل صورة تكتب اسمه علي جسمها واحمد بقي مدمن تخيالات معاها في الليلة دي بعد ما ميدو اتناك من جاسر وروح البيت دخل علي اخته اوضتها اللي سكتت اول ما الباب اتفتح لكن لما شافت ميدو هو اللي داخل شاورت لميدو يسكت وكملت كلامها علي الماسنجر مع احمد اللي قالها انه معاه واحد صاحبه شاف جسمها وعايز ينيكها صوتي ريم :: وانت عايزه ينكني معاك ؟ احمد :: اه عايزه يفشخك ونتخيل احنا التلاتة انك شرموطة تحت زبي وزبه ميدو اخد طرف من السماعة وقعد يسمع مع اختة ريم :: طب مش بيتكلم ليه ؟ ما تخليه يتكلم عايزة اسمعة بقلم عادل المتميز احمد :: اتكلم يا صبحي صبحي :: انتي جامدة اوي علي فكرة ريم :: بجد ؟ طب ايه اكتر حاجة عجبتك فيا صبحي :: بصراحة كلك علي بعض يجنن.. طيزك وكسك وبزازك وصوتك كمان يهيج الحجر ريم :: احمد احمد :: نعم يالبوة ريم :: صاحبك صوته هيجني ..ينفع امص زبه احمد :: اه يا متناكة ينفع انتي اصلا شرموطة واحنا جايبنك من الشارع علشان ننيكك ونفضي لبنا في كسك يالبوه ريم :: اححححححح .. انا متناكة وبنت متناكة وكسي جاهز ليكم علشان تنكوني احمد :: طب يلا يا شرموطة مصي لصاحبي زبه واقف ريم :: صبحي انت معايا صبحي :: اه يا متناكة معاكي ريم :: انا دلوقت قالعة ملط واخويا جنبي وبيسمع معايا .. اصل اخويا معرص وبيحب يشوفني بتناك .. قوم يا صبحي الحس كسي قدام اخويا المعرص احمد :: ريم انتي بتتكلمي بجد ريم :: ميدو .. كلمهم ميدو :: اه يا احمد ريم اختي بتتكلم بجد وهي متناكة وانا عارف .. عايز اعرف هتعملو فيها ايه احمد :: احا يابنت المتناكة .. اخوكي ديوث وانا معرفش ريم :: يلا بقي هتنكوني ازاي .. اااااه اخويا حاطط ايده دلوقت علي كسي وعمال يلعب فيه .. انا هايجة وعايزه اتناك صابر :: احا يا احمد بنت المتناكة دي هتخليني اجبهم من غير ما المس زبي احمد :: طب بقولك ايه ما تصوري ايد اخوكي وهي علي كسك واكتبي ورقة عليها ريم واخويا المعرص ريم :: تؤمرني يا سيدي ريم هات ورقة وقلم من عندك يا ميدو ميدو قام جاب ورقة وقلم وكتب زي ما احمد طلب وبعتت الصورة له احمد :: اووووووف كسم كدة. دانا هنيكك قدام اخوكي واغرق وشك النجس ده لبن بقلم عادل المتميز فضل احمد وصابر ينيكو ريم صوت واخوها العرص ميدو بيسمع وهاج علي كلامهم وراح قايم بعد المكالمة ناك ريم وجاب لبنة علي وشها زي ما قال احمد بعد ما ميدو جاب لبنه علي وش اختة قعد.شوية جنبها عايز يحكي ليها ومتردد ريم حست ان اخوها عايز يقولها حاجة ريم :: مالك في ايه .. عايز تقول ايه ميدو :: بصراحة كدة انا خربت الدنيا تاني اكتر ماهي خربانة. ريم :: قولت ليهم علي علاقتي بيك واني مفتوحة صح ميدو سكت وبص في الأرض ريم :: و**** العظيم كنت متاكدة ان ده هيحصل .. احكيلي بقي ازاي حكيت ليها الشرموطة دي وقدرت ازاي تقوعك في الكلام ميدو حكي ل اختة كل حاجة ريم :: احا.. احا.. احا .. جاسر ناكك هي وصلت لكدة ؟ .طب ليه ؟ يعني خول لواحدة وقولنا ماشي هيجانك جابك لكدة انما تخلي واحد ينيكك فرجني يامتناك عالفيديو وقولت ايه ميدو شغل الفيديو لريم اللي مكنتش مصدقة اللي بيحصل ل اخوها ولا مصدقة طريقة التصوير اللي تبان انها احترافيه ولا لكلام ميدو وهو بيتناك من جاسر ده كله كوم واعترافة كوم تاني عليها وانه ناكها وفتحها وبيمارس معاها كأنها مراتة ريم حطت التليفون جنبها وهي حاطة ايدها علي خدها وبتبص ل اخوها وساكته مش عارفة ترد تقوله ايه ميدو :: ساكته ليه ؟ جاسر عايز ينيكك قالي كدة النهارده ريم :: ارد اقول ايه .. روح يا شيخ **** ياخدك بقلم عادل المتميز ميدو :: غصب عني يا ريم الحشيش خلاني مش عارف انا بقول ايه ريم :: الفيديو بيقول انك كنت فايق وانك كنت عارف ان جاسر بينيكك ميدو :: ماهما ضحكو عليا ريم :: عارفة .. المصيبة اني عارفة بس الفيديو مش بيقول انهم ضحكو عليك ميدو :: طب هتعملي ايه ريم :: هعمل ايهويعني ؟ انت خليت فيها اختيارات اكيد هوافق طبعا ..بس المرة دي بشروطي ميدو :: ازاي مش فاهم ريم :: مش مهم انت اصلا تفهم .. هو انت اصلا بتفهم .. المهم دلوقت تحط لسانك في بوقك ومتتكلمش مع جاسر ولا كأنك كلمتني . وابعتلي رقم الزفت ده واتس ميدو :: هتكلميه ؟ ريم :: اه طبعا هكلمة بس مش اليومين دول شوية كدة في نفس الوقت كانت يسرا بره قاعده عالتليفزيون بتتفرج علي حلقة من مسلسل اجنبي جالها اشعار رساله عالواتس من رقم غريب فتحت الواتس لقت رساله من رقم متعرفوش مساء الخير يا فرسة يسرا شافت الرسالة وفهمت علي طول ان ده الشخص اللي مهكر حسابها وراح باعتلها صوره من بتوعها وهي عريانة بوشها طبعاودلوقت عرفتي انا مين يسرا :: اه عرفت مساء الفل جاسر :: من غير دخول في تفاصيل كتير وكلام ملوش داعي .. انا عايز انيكك يسرا :: مانت علي طول بتنكني فيس جاسر :: لا يا قلبي المرة دي نتقابل وانيكك بجد يسرا سكتت شوية ولطمت علي وشها واللي كانت خايفة منه هو ده وبعدين ردت :: نتقابل ؟ ازاي مش فاهمة جاسر :: زي السكر في الشاي ياعسل ايه مش فاهمة ؟ نتقابل في مكان انا احدده وتيجي انتي انيكك وتمشي يسرا حطت التليفون جنبها وبقت عمالة تقول يا فضحتي يا فضحتي .. ارد عليه ده بأيه دلوقت .. لو قولت لا هيفضحني ولو قولت اه يا عالم يكون مرتبلي ايه يسرا :: طب هو ينفع اطلب من حضرتك طلب. جاسر :: اه ينفع يسرا :: لو انت عايز فلوس مقابل الفيديوهات دي وتعتقني لوجه **** انا موافقة بس بلاش موضوع نتقابل ده جاسر :: فلوس ايه ؟ تصدقي كدة زعلت منك . انا عايزك انتي عايز انيكك ومتخفيش لو جيتي واتقابلنا اوعدك هتمشي من عندي مطمنة جدا يسرا :: طب ينفع نتقابل في مكان عام قبل ما يعني جاسر :: نتعرف يعني ؟ يسرا :: يعني نتقابل ونتفاهم جاسر :: ماشي معنديش مانع مع اني مش هقبل غير اني انيكك.. بكره نتقابل بعد شغلك مش انتي بتخلصي الساعة تلاتة .. نتقابل في كافيه .... يسرا :: ماشي يسرا قفلت الواتس ودخلت اوضتها وبقت عماله تلف فيها زي النحلة مش عارفة تعمل ايه ...... تاني يوم بعد ما ميعاد الشغل جه وليد علشان يوصلها كالعادة لكن يسرا بتوتر معلش يا وليد مش هينفع النهارده توصلني وليد :: ليه بس ايه اللي حصل يسرا :: مفيش بس هقابل الاولاد وهنخرج فمعلش مش حابه حد من الاولاد يشوفني معاك وليد :: لا لو كدة خلاص مفيش مشكلة يلا انا همشي وهكلمك لما اروح يسرا :: ماشي يا وليد .. وانا هخلص بس كام ورقة قدامي وهمشي يسرا اخرت اخرت نفسها شوية لغاية ما اتأكدت ان وليد مشي وراحت واخدة شنطتها ومشيت وهي ماشيه رايحة الكافيه اللي هتقابل فيه جاسر جاسر اتصل عليها جاسر :: فينك ؟ مجتيش ليه يسرا :: خمس دقايق وهبقي عندك جاسر :: ماشي هتلاقيني مستنيكي يسرا وصلت الكافيه ودخلت مش عارفة مين بالظبط من اللي قاعدين الشخص اللي مستنيها لمحت من بعيد جاسر صاحب ابنها لفت بسرعة وشها ورايحة تخرج من الكافيه جاسر خرج وراها جري طنط يسرا .. يا طنط. بسرا وقفت ومبقتش عارفة تقول لجاسر ايه جاسر :: رايحة فين ؟ يسرا بأستغراب وعلامات دهشة .. هو انت .... جاسر :: اه انا الهكر اللي مجننك وبيكلمك بقاله فترة يسرا :: انت اكيد مجنون. انت من دور اولادي جاسر :: طب اتفضلي نقعد ونتكلم شكلنا كدة مش حلو والناس هتبتدي تتفرج علينا يسرا :: جاسر انت عيل .. فاهم يعني ايه عيل انت زي ميدو ابني ولسة هتمشي وتسيب جاسر جاسر :: علي فكرة لو مدخلتيش معايا دلوقت وقعدنا نتكلم بعد خمس دقايق انا هرفع ليكي فيديو علي مواقع اباحيه يسرا اتمسمرت مكانها ولفت لجاسر وهي بتقوله يابني انا قد مامتك ميصحش كدة .. كدة عيب بقلم عادل المتميز جاسر :: ومستر شريف ؟ و وليد زميلك اللي في الشغل معاكي.. ها هتدخلي معايا ولا يسرا دخلت وقعدت مع جاسر وفضلت تتحايل عليه يسبها لكنة كان مصمم انه يقابلها وينكها يسرا :: طب بقولك ايه انا مش هجي ليك في اي حتة وسابته ومشيت جاسر كلم شهد وحكي ليها اللي حصل شهد قالت له كنت عاملة حسابي هبعتلك لينك تبعته ليها دلوقت حالا ده لينك فيديو ليهاانا نزلتة علي موقع اباحي عالمي خفيت منه معالم وشها والشقة وكتمت الصوت فيديو وهي بتلعب في كسها وبزازها وقولها الفيديو ده بس تهديد لكن اللي هينزل بعد كدة مش هيكون ملعوب فيه يعني هينزل بوشك وبصوتك وتبقي بقي فضيحتك في كل حتة.. واعمل حسابك لازم تخليها تقابلك بكره او بعده بالكتير علشان ماما احتمال كبير تيجي كمان تلات ايام من عند اختها بقلم عادل المتميز وفعلا جاسر بعت ل يسرا الفيديو والكلام اللي شهد قالتة وقالها انا لسة قاعد.في الكافيه مستنيكي.. نص ساعة لو مجتيش هقوم امشي وساعتها هتبكي بدل الدموع ددمم وفعلا يسرا رجعت تاني لجاسر واتفق معاها بكره تروحله العنوان ده ومتروحش الشغل العنوان كان شقة شهد والنيكة هتكون عندها حوار بين الكاتب وبين صاحبه القصة ......... وطبعا مامتك راحت في الميعاد الصبح علي حسب الاتفاق ريم :: مكنتش تقدر تقول لا ولا تتأخر خصوصا ان جاسر بعتلها فيديو من بتوعها رافعة علي الموقع الازرق. انا :: طبعا متقدرش تقول لا .. بس شهد قابلت مامتك علي اي اساس ريم :: لا شهد مظهرتش خالص في الصورة اللي فتح ليها الباب وكان مستنيها جاسر وكان مفهمها ان الشقة دي بتاعة واحد صاحبه اخرس وهو مسافر النهارده وواخد منه المفتاح انا :: واشمعني يعني اخرس مش فاهم؟ ريم:: ده يا دوله هتعرفوا بس خلينا الأول لما ماما راحت وقابلت جاسر ....... يسرا صحيت الصبح في ميعاد شغلها وراحت عالعنوان اللي بعتهولها جاسر واتس واول ما وصلت هناك شهد حطت التليفون في نفس مكان تصوير ميدو وعملته في وضع تسجيل الفيديو دخلت الاوضة وقالت لجاسر يتعامل جاسر قالها اطلعي الدور التاني هتلاقي الشقة مفتوحة ومستنيكي يسرا طلعت وهي مرعوبه وخايفة ان حد يشوفها وصلت للشقة وكان جاسر مستنيها .اول ما دخلت جاسر قفل باب الشقة وراها جاسر :: نورتي يا بطل . يخرب بيت جمال جسمك يسرا :: اديني جتلك ممكن بقي متتكلمش كتير وتعمل اللي انت عايزه خليني امشي جاسر :: ايه سلق البيض ده هو فيه ايه هو انا مشبهش ولا ايه .. مفيش حاجة اسمها اعمل اللي عايزه علشان تمشي .. ايه هتمشي كده بسهوله .. يسرا :: جاسر انا مش طايقاك اصلا واللي انت عملته ده اصلا مينفعش جاسر :: خلاص بقي يا بطل انسي اللي عملته .. المهم دلوقت انك معايا ... اتفضلي ارتاحي يسرا قعدت علي الكنبه وجاسر دخل المطبخ جاب عصير من جوه ليها وليه جاسر :: اتفضلي يا قمر يسرا :: مش عايزة اطفح جاسر :: متخفيش مش حاطط فيه حاجة .. انتي جايه برضاكي وعارفة اني هنيكك يسرا :: ماتبطل بقي ام كلامك السوقي ده جاسر :: دلوقت كلامي سوقي.. ماشي يا ستي . ما تقومي طيب تقلعي كدة وتوريني لابسالي ايه من تحت. يسرا قامت وقلعت هدومها وكانت لابسة من تحت قميص ابيض فوق الركبه جاسر صفر صفارة طويلة .. جمل يخرب بيت جسمك .. وراح قايم وحضنها وفضل يبوس فيها وايده بتحسس علي ضهرها وتنزل علي طيزها في الأول يسرا كانت قرفانه منه لكن بعد ما حست بزب جاسر راشق مابين فخادها من تحت البنطلون بدات تحس معاه بالأثاره خصوصا ان شفايفة مسكت شفايفها وبقي عمال يمصهم وايده بتقفش في طيزها جاسر قلع بنطلونة والبوكسر والتيشرت ومسك ايد يسرا وحطها علي زبه بذمتك مش زبي احلي من زب مستر شريف بتاعك ده وساب ايدها بعد ماهي مسكت زبه وطلع بأيده علي بزاوها طلعهم من القميص واخد حلمة بزازها الشمال بين شفايفة وهات يامص وعض فيهم ايد يسرا بدأت تتفاعل وتدعك في زبه اللي وقف غضنفر نزل بيها عالكنبه وهو ماسك في بزازها يمص في كل حلمة شوية بعدها راح فاتح رجليها ودخل بين فخادها يشم في كسها ويبوسه من فوق الأندر ... صباعة دخل تحت اللاندر وباعده ودخل لسانه من تحت وبقي عمال يحرك طرف لسانة علي كسها اهات يسرا بدأت تخرج ونسيت في لحظة انها تحت عيل من دور ابنها وبقت معاه يسرا الانثي اللي نايمة تحت شاب كامل الفحولة رفعت له رجليها علشان يكمل جاسر اللي بدأو ويحلس كسها اوووي ايده نزلت من تحت وشد الأندر بتاعها وقلعهولها .. ودخل تاني علي كسها.فتحة بصوابعة وبلسانه بقي عمال يلحس ويتحرك لفوق ولتحت لغايه ما يسرا ماتت تحت منه من هيجانها.. بقلم عادل المتميز جاسر طلع فوقها 69 ونزل بزبه علي شفايفها وهو نزل علي كسها وكمل لحس في كسها وهي مسكت زبه بأيدها واخدت راسه بين شفايفها وبقت هي كمان عماله تمص وترضع راس زبه وتتأوه وصوابع ايديها بتدلك بيضانه وتنزل بلسانها تلحسهم جاسر بقي خلاص مش قادر ويسرا بقت جاهزة للنيك ول استقبال زبه قام من فوقها وراح داخل بين رجليها بعد ما رفعهم وحط زبه علي فتحة كسها وبدأ يدخله كانت في الاحظة دي شهد بتصورهم من ورا الباب فتحت الباب براحة وخلته موارب وبقت عمالة تصور زب جاسر دخل في كس يسرا للأخر وبدا النيك فيها واهات يسرا جلجلت خصوصا ان حجم زب الواد مكنش طبيعي كان حجم زب شاب في الاربعين او الثلاثين بيدخل زبه للأخر ويسحبه براحة نام فوق منها وهو مدخله كله جواها وراح لبزازها يمص فيهم ويرضعهم ورجع تاني ينيك ويدخل زبه ويخرجة شوية وراح طلب منها تنام بالجنب وتدي طيزها بره الكنبه وجاسر وقف علي اللارض ونزل بوسطة وهو فاتح طيزها بأيد والأيد التانيه بيمشي زبه من خرم طيزها لغاية كسها وراح مدخله بشويش في كسها سند رجل عاكنبه ورا رجليها وبقي نازل بوسطة وعمال ينيك فيها اهاتها بتذيد ووضع جديد اول مره تجربه وكان ممتع بطريقة بنت متناكة شوية من النيك في الوضع ده وبعدين راح مقومها واخدها من ايديها وخلاها تقف وتسند بأيدها علي الحيطة وهي مدياه ضهرها يسرا بتلف بوشها تشوفة بيعمل ايه الواد طلع عكس ماهي كانت متوقعة .. الواد مظبطها ومدلعها وعارف ينكها كويس اوي .. فانح طيزها وبيمشي زبه علي خرم طيزها ونزل بيه لفتحة كسها وراح مدخله .. يسرا شهقت من المتعة وكل شوية تلف بوشها وتبصله وجاسر عمال ينيك فيها نيك رومانسي وعالرايق جدا بعد شويه من النيك الحنين والدخول والخروج بحنيه بدا جاسر ينيك اسرع وصوت لحمة وهو بيخبط في لحم طيزها بيعلي .. والرج شغال زي بلونه المايه يسرا مستمتعة استمتاع رهيب وزب العيل ده مكيفها ومكيف كسها جاسر مطولش في النيكة الأولي وجاب لبنة علي طيزها من ورا. وشهد قفلت تاني الباب بعد ما شافت جاسر بيجيب لبنة علي طيزها وضهرها جاسر قعد وطلع علبه السجاير وعزم علي يسرا اللي كانت لسة بتجهز نفسها وتلبس هدومها يسرا :: ايه ده هو انت بتشرب سجاير جاسر :: علي خفيف.. انتي بتعملي ايه يسرا :: هلبس وماشيه جاسر :: تمشي تروحي فين ؟ احنا لسة خلصنا يسرا :: هو لسة فيه .... جاسر :: اه طبعا لسة .. انتي معايا لغاية ميعاد شغلك .. هو انا لسة نكت .. انا عايز انيكك اليوم كله .. دانا مصدقت يسرا سابت هدومها تاني جاسر :: انتي فطرتي يسرا :: اه فطرت .. ممكن اخش الحمام جاسر :: اه اتفضلي يسرا دخلت الحمام وجاسر بسرعة اخد الفون وحفظ الفيديو ودخل بالتليفون اوضة النوم وحطة الكوميدينو وشغلة في وضع تشغيل الفيديو وخرج تاني قبل ما يسرا تخرج من الحمام يسرا خرجت وميدو قام واخدها من ايديها ودخل بيها اوضة النوم يسرا :: انت لحقت ؟ جاسر :: اه طبعا لحقت .. وراح طالع عالسرير ونام علي ضهره وقالها عايزك بقي بشفايفك اللي زي الملبن دي تخلي زبي يقف تاني يسرا طلعت جنبه عالسرير ونزلت بشفايفها تمص في زبه النايم لحظات من المص وكان زب جاسر واقف تاني يسرا بذهول :: يخرب بيتك !! جاسر حط ايده علي راس يسرا وبقي عمال يطلع بزبه ووسطة لفوق وينزل ويسرا شغاله مص في زبه جاسر :: يلا بقي اطلعي اقعدي علي زبي يسرا :: حاضر .. تفت علي ايدها وغرقت راس زب جاسر ومسكت زبه بأيدها وهي بتنزل عليه واول ما زبه بقي قصاد خرم كسها نزلت عليه لغايه مالبسته كله وشها كان ناحيه وشه .. جاسر مسك بزازها بأيده وعمال يقفش فيهم ويسرا بتطلع وتنزل علي زبه واهاتها رجعت تجلجل تاني في الأوضة طول ونزول ونزول وطلوع وجاسر ماسك حلماتها بصوابعة وعمال يفرك ويشد فيهم يسرا :: براحة بتوجعني جاسر :: تعالي يافرسة عايز امص بزازك يسرا ثبتت وهي قاعده علي زبه ونزلت ببزازها لجاسر اللي اخد حلمة بزها جوه بوقة وبقي شغال يمص فيها ومن تحت وسطة بيطلع لفوق زبه يدخل ويرجع ينزل تاني يسرا هاجت اوي عليه وراحت هي لشفايف جاسر بشفايفها وفضلت تبوس فيه وتمص شفايفة وتسحب لسانه جوه بوقها تمصه جاسر :: يلا قومي ونامي علي جنبك يسرا نزلت من علي زبه ونامت علي جنبها وجاسر نايم وراها ظبط وضع جسمه وفتح طيزها بأيد وحط زبه علي خرم طيزها وبقي عمال يمشي راس زبه علي فتحة طيزها وتف علي صوابعة وحط علي راس زبه وعلي خرم طيزها .. وداس بجسمه علي زبه علي خرم طيزها طيزها فتحت وبلعت راس زبه جاسر :: ايه يا بطل ده.. طيزك واسعة اوي وبلعت زبي بقلم عادل المتميز جاسر دخله كله في طيزها وراح ماسكهل من وسطها وبدأ ينيك فيها ويسرا بتتأوه ومفلقسة له ااااااه اااااه .. اوووووي. كمان .. كمان.. اوووووف .. اوووف جاسر عمال ينيك في طيز يسرا الهايجة ويبدل بزبه مابين فتحة طيزها وفتحة كسها .. كل شوية ينيك في طيزها شوية ويرجع يطلع زبه ويدخله في كسها لغاية مالقي نفسه خلاص هايج اوي وعلي وشك انه يجبهم دخله في طيزها وشدها عليه من وسطها وبقي عمال ينيك فيها اسرع واسرع وبقوة لغاية ما نزل لبنه المولع في طيزها وبكدة ينكون وصلنا لنهاية الجزء الثالث عشر من قصة انثي ضائعة في بحر المتعة بقلم عادل المتميز السلسلة الثانيه انثي ضائعة في بحر المتعة بقلم عادل المتميز ....... الجزء الرابع عشر ........ بعد ما يسرا نزلت من عند جاسر شهد خرجت من اوضتها وهي فرحانه ان الخطة بتاعتها نجحت شهد :: ايه رئيك يابن المتناكة جاسر :: انتي اقسم ب**** ما ليكي حل شهد :: علشان تعرف بس اني لما بحط حاجة في دماغي لازم اعملها.. ناولني التليفون بتاعك يلا جاسر جاب التليفون بتاعة واده ل شهد اللي اخدت منه الأفلام عندها كدة بقي امنتج دول كمان واشيلهم في الخزنة لوقت عوزه بس هبعتلك مقطع صغير لما اقطعة تبعته للخول ابنها جاسر :: ده هيفرح اوي شهد:: اه ومش بعيد يموت فيها من الفرحة.. امك اتناكت منك جاسر :: فاضل بس كدة ريم وابقي نايك العيلة الوسخة دي كلها شهد :: طب قوم يا عم الفحل البس انت كمان اندر وسنتيان من بتوعي انا هايجة وعايزه افشخ كسمك جاسر:: هههههههه بس كدة دانتي تنكيني وتفشخيني زي ما تحبي شهد :: اه يا خول انت كمان ...... يسرا روحت البيت وهي مش مصدقة ان جاسر العيل اللي من دور ابنها ناكها ومش بس ناكها ده فشخ كسمها نيك روحت البيت وفتحت باب الشقة ودخلت وهي تعبانة ومرهقة كان ميدو قاعد في الصاله مطلع الكتب بتاعتة وبيذاكر ميدو :: اتأخرتي كدة ليه يسرا :: بس مش قادرة اتكلم .. جسمي كله وجعني ميدو :: ليه مالك ؟ يسرا ماصدقت قعدت عالكنبه مفيش اومال اختك ريم فين ميدو :: ريم في الدرس يا ماما انتي نسيتي يسرا :: اه صحيح . كنت ناسية جرس الباب ضرب يسرا :: قوم شوف مين ميدو قام فتح الباب .. ازيك يا خالتي عاملة ايه سعاد :: الحمد *** انت اللي ازيك يا واد .. ايه بطلت تطلع ليه عندنا ازيك يا يسرا يسرا :: تعالي يا حبيبتي .. سعاد :: يالهوي ياركبي .. الواحدة بيانلها عجزت يسرا :: مالك بس سعاد :: الخشونة ياختي .. ايه محدش بيشوفك يعني كنتي الأول بتغيبي وتطلعي تقعدي معايا شوية يسرا :: و**** انا لسة داخلة اهو من بره مليش عشر دقايق يدوب ريحت جسمي بقلم عادل المتميز سعاد :: **** يعينك .. بس بردو احنا مكترناش علي بعض ياختي واشحال لو مكناش في بيت واحد يسرا :: معلش يا حبيبتي غصب عني و****.. واد يا ميدو ماتعمل ياجحش انت شاي ل خالتك سعاد :: و**** لسة حاطة الكوبايه فوق وقولت انزل اشوفك واقعد معاكي شوية جرس الباب رن تاني.. وميدو راح فتح ميدو :: بصوت واطي الحب كله .. حنين بصوت واطي:: حبيبي .. اموووواه يسرا :: مين يا ميدو ميدو :: دي حنين ياماما.. يسرا :: تعالي يا حبيبتي حنين :: ازيك يا خالتي .. يسرا :: الحمد *** ياقلب خالتك سعاد :: نزلتي ليه حنين :: نزلت اقعد مع خالتي شوية وريم يسرا :: ريم في الدرس و**** يا حنين سعاد :: حطيتي الاكل ل اخوكي حنين :: اه يا ماما حطيت له الأكل وعلقت له عالشاي وقولت له يصبه هو ميدو :: احلي كوباية شاي ل احلي خالتو في الدنيا سعاد :: متحرمش منك يابن اختي ياغالي علي قلبي يسرا :: الواد ده بكاش اوي ميدو :: هو هيثم فوق يا خالتي سعاد :: اه يا حبيبي فوق ميدو :: اعملك شاي يا حنين حنين :: لا انا اللي هروح اعمله ميدو :: ماشي اعمليلي بقي كوبايه معاكي.. ههههههههههه يسرا :: مانت كنت جوه معملتش لنفسك مع خالتك ليه ميدو :: نفسي هفتني عالشاي فجاءة ياستي ....... ريم زوغت من الدرس وراحت لمستر شريف الشقة اللي بيدي فيها دروس للطلبه بعد اتفاق مسبق بينهم ريم :: يلا بقي يا شريف دخله مش قادرة هايجة اوووي شريف :: يا متناكة لسة مشبعتش من لحس كسك .. يخرب بيته ماله النهارده منفوخ اوي كدة ريم :: منفوخ علشان عايزك .. عايز يتنام من زبك اللي مجنني شريف :: امممم امممم. عسل .. كسك النهارده غرقان عسل .. امممم اممم شهد :: كسي ولع حرام عليك.. مش قادرة بقي. يلي حط زبك فيه .. عايزه اتناك شريف قام ووقف علي ركبه وفتح رجل ريم عالأخر وهي نايمة علي الأرض وحط زبه علي كسها وبقي عمال يمشيه عليه وريم بأيده بتحسس براحة علي زبه وعلي الراس يلا يا شريف دخله .. كسي بقي فيه نار ارحمني بقي مش قادرة شريف عمال يمشي زبه ويفرش كسها وبعدين راح منزله علي علي فتحة كسها ودخله بقلم عادل المتميز زبه بيغوص وبيدخل جواها ريم :: ياخرابي .. ياخرابي . ايه ده.. اوووووف.. زبك حلو اوي اوي .. اوووووف .. ايوووه كدة خليه جوايا.. ايووووووه ايووووووه.. يلا بقي نيك .. نيك ..اححححححح . براحة اووووي .. براحة علي كسي يا شريف .براحة كسي ممخون اووووي شريف دايس بأيده علي فخاده وبيطلع زبه براحة ويرجع يدخله براحة وبطي ياخرابي .. ياخرابي . ايه المتعة دي . كأني اول مرة اتناك .. اوووف .. اديني في كسي .. اديني كمان يا شريف .. نكني ... نكني يا شريف .. نيك نيك نيك .. اه ااااااه شريف طلع زبه بره ومسكه بأيده ورجع غارزه تاني في كس ريم احاااااا.. ايه ده .. ايه ده .. حلو اووووي ده يا شريف .. طلعه تاني ودخلة تاني .. اااااه ااااااه شريف دخل زبه للأخر وراح حاطط رجل ريم علي اكتافة وشدها من وسطها عليه ونزل بجسمة لتحت وبقي بينيكها بوضعيه حك الزب في جدار الكس ريم تحت منه بتتلوي من المتعة والاهات كانت فوق الوصف شريف خلي ريم تنام علي بطنها ونام فوق منها وحط زبه بين فلقة طيزها والراس بقت عالخرم وراح نازل بوسطة وجسمه وداس عليها لغاية ما زبه بدا يدخل في طيزها وريم تحت منه بتتوجع ليه عالناشف . اي اي .براحة .. براحة .. طيزي اتفشخت حرام عليك شريف :: ماهي واسعة اهي يابنت المتناكة.. .. نام فوق منها بكل جسمة وزبه راشق جوه طيزها وبقي عمال ينيكها ويزوق زبه بالكامل جواها وريم تحته بتولول من حجم زبه في طيزها .. مقامش من فوقها ولا طلع زبه غير لما جاب لبنه وملاها وبعدها راح مرمي جنب منها عالأرض .......... ريم بعد ما اتناكت من مستر شريف وشبعت منه روحت البيت بعد ميعاد الدرس ولحقت خالتها وحنين قعدت معاهم شوية وبعد ما سعاد وحنين طلعو . يسرا دخلت الحمام تاخد دوش دافي قلعت هدومها وملت البانيو ونزلت جوه وهي بتفكر في اللي عمله جاسر ومبقتش عارفة الأيام اللي جايه مخبيه ليها ايه وفكرت في نفسها وفي علاقتها الجنسية اللي بقت كتير وانها بقت بتتناك اكتر ما بتتنفس ..... جاسر اتصل علي ميدو اللي اخد تليفونة ودخل الأوضة جاسر :: صاحبي يا صاحبي .. اقولك خبر يفرحك ميدو :: خبر ايه جاسر :: توقع كدة انا ممكن اقولك ايه؟ ميدو :: مش عارف .. ماتقول في ايه جاسر :: اللي نفسك فيه حصل ميدو :: اللي هو ؟ جاسر :: ايه يابن المتناكة .. هو انت نفسك في مليون حاجة !؟ مامتك يا خول . بقلم عادل المتميز ميدو :: مالها بقي ماما ؟ كلمتها ؟ جاسر :: لا يا متناك انا نكتها ميدو :: احلف ؟ حصل ازاي ده وامتي اصلا جاسر :: لسه من ساعتين ماشية من عند شهد ونكتها ياض احلي نيك ميدو :: انت بتهزر ولا بتتكلم بجد جاسر :: طب افتح الواتس هبعتلك مقطع علشان تتاكد ميدو قفل مع جاسر وفتح الواتس وبقي مستني المقطع يجيله من جاسر خمس دقايق انتظار والمقطع جاله ميدو مكنش مصدق . ايه ده بجد .. ماما راحت شقة شهد واتناكت هناك من جاسر. ميدو :: اتصل بجاسر اللي حكي لميدو كل حاجة بالتفاصيل وبعت له مقطع تاني تصوير شهد من ورا الباب وقالة ابسط انت قريب اوي هتنيك مامتك معايا ميدو اول ما قفل مع جاسر راح ل اوضة اخته ريم اللي كانت بتغير هدومها وحكي ليها كلام جاسر وبعتلها الفيديوهات ريم مكنتش مصدقة انهم بالسرعة دي وبسهولة كدة يقدرو يخلو مامتهم تتناك وكمان تروح برجليها ل شقة شهد وطبعا البركة في ميدو اللي متتبلش في بوقة فولة ريم :: احب اقولك اننا بقينا علي وشك الفضيحة ميدو :: متقلقنيش بقي اكتر ما انا قلقان ريم :: تقلق ولا متقلقش .. ادينا مستينين الفضيحة في اي وقت ......... يسرا تليفونها رن طلعت ايدها من البانيو ومسكت التليفون اللي محطوط جنبها علي كرسي يسرا :: ايوة يا وليد .. اسفه يا حبيبي نسيت اتصل عليك واطمن وليد :: ولا يهمك انا بس فضلت مستني اتصالك علشان مكنتش عارف هتروحي امتي .. المهم انك والأولاد بخير يسرا :: اه يا حبيبي بخير .. ومعلش مخرجتش معاك النهاردة بعد الشغل. وليد :: ياقلبي ولا يهمك تتعوض بكره نتقابل ونتغدي مع بعض يسرا :: هتغديني ايه بكره وليد :: بقولك انا نفسي رايحة للحمام وفيه مطعم فاجر اوي بيقدم احلي مشويات والحمام هناك ايه مقولكيش يسرا :: تصدق جوعتني من دلوقت هههههه وليد :: هو انتي مكلتيش ولا ايه يسرا :: لا لسة .. انا في الحمام قاعد مسترخيه في المايه هخرج اعمل اكل واكل وليد :: طب ايه اجي ادعكلك ضهرك يسرا :: اتلم بقي تيجي فين ههههههه وليد :: كدة ؟ ماشي ياستي هتلم بس اوعدك مش علي طول يسرا :: هههههه لا متتلمش انا مش عايزك مؤدب اصلا وليد :: ههههههههه طب ايه اجي يعني يسرا :: ياريت يا وليد .. ياربت باب الحمام خبط يسرا :: مين ميدو :: انا يا ماما قدامك.كتير يسرا :: لا خلاص هلبس وخارجة طب سلام انت دلوقت يا وليد يسرا قامت ونشفت جسمها ولبست هدومها وخرجت وميدو عينه عليها ولسان حاله بيقول .. شرموطة وعاملة فيها سيدة فاضلة ....... شهد :: جاسر بعتلك الفيديوهات يامتناك بقلم عادل المتميز ميدو :: اه بعتهملي شهد.:: ايه احساسك بقي لما شفت مامتك بتتناك من زب صاحبك بذمتك مش انا عملت فيك معروف انت نفسك مكنتش متخيل انه يحصل ميدو :: شهد اوعي يا شهد تفضحي مامتي شهد :: وانا لو عايزة افضحها كنت عرفتك !؟ ميدو :: عارف بس خايف شهد :: بص طول ما انت بتسمع كلامي وماشي تحت طوعي متخفش مني ميدو :: جاسر قالي انك نزلتي مقطع لماما علي الموقع الازرق ممكن تشليه؟ شهد :: من غير ما تقول شلته بمجرد ما مامتك جت عندي ميدو :: بجد.؟ ولا بتضحكي عليا شهد :: يابني انا هضحك عليك ليه .. خايفة منك مثلا؟ ميدو :: لا مش قصدي خوف مني بس الموضوع ده اصله حساس وفيه فضيحة شهد :: لا اطمن ... قولي بقي احساسك ايه لما شفت زب صاحبك وهو بيدخل في كسمك.. ونفس الزب ده دخل في طيزك ونزل لبنه فيك ميدو :: بصراحة هيجان مفيش بعد كدة شهد :: اي خدمة.. ولسة لما اخليك تبقي شايف مامتك وهي بتتناك قدامك مش فيديو ميدو :: وده هيحصل ازاي وامتي شهد :: ازاي دي خليها في وقتها .. امتي بقي هو انت مستعجل ميدو :: بصراحة.. هموت وانيكها .. شهد قريب اووي وهتنكها عندي في الشقة بس مش دلوقت ماما هتيجي بعد بكرة ومعرفش هينفع امتي اجبها تاني عندي ميدو :: ماشي انا هفضل مستني اليوم ده بفارغ الصبر شهد :: قولي بقي ايه كان شعورك لما جاسر ناكك ميدو :: مابلاش الكلام في الحوار ده شهد :: ليه يا متناك ده جاسر قالي انه لما ناكك في البيت عنده زبك كان واقف وهو حاشر زبه في طيزك يعني كان عاجبك ميدو :: وبعدين بقي هو انتي مصممة تحرجيني شهد :: ما تتكلم يا كسمك في ايه عايزة اعرف احساسك وانت بتتناك من زب حقيقي مش صناعي ميدو :: وده هيفيدك بأيه شهد :: انت مال كسمك .. ماتحكي يا متناك ميدو :: بصراحة عجبني وهجت جدا وانا حاسس بزبه في طيزي .. شهد :: اه يا متناك يابن الوسخة .. ماهو عجبك اهو اومال بتكابر ليه يا خول المرة الجايه هخلي جاسر ينيكك في وجود امك بس بعد ما اخليك انت تنكها ميدو :: لا انتي كدة بتهزري بقي علشان ده مستحيل يحصل شهد :: هيحصل يابن المتناكة وحياه كسمك هيحصل بس مش بالطريقة اللي انت متخيلها ميدو :: مش فاهم شهد :: خليها بوقتها هتفهم وهتتبسط ...... حوار بين الكاتب وبين صاحبه القصة.. ......... انا :: هموت واعرف ازاي شهد خلت اخوكي ينيك مامته وازاي خلت جاسر ينيك اخوكي في وجود مامتكم وازاي بطريقة غير اللي اخوكي متوقعها شهد :: بنفس الطريقة اللي اخويا اتناك بيها من جاسر.. شهد كانت مخططة كويس جدا وقالت لجاسر يقول لمامتي ان الشقة دي بتاعة صاحبه الاخرس علشان كدة انا :: يعني ؟ بص طول الفترة اللي كانت قبل ما جاسر يطلب من ماما تجيله كان بينكها صوتي وكتابي علشان مكنش عنده المكان اللي يقدر يجبها فيه انا :: طب وجاسر مفكرش يجي ينيكك عندك بقلم عادل المتميز جاسر :: طبعا قال ل اخويا اكتر من مرة وفي كل مرة كان ميدو يجي يقولي اقوله لا مش دلوقت سيبه لما انا اللي اكلمة وكنت بقوله يقوله ان البيت عندنا مش هينفع واني بذاكر وبروح المدرسة وكنت بحجج بالدورة انا :: طب اخوكي ناك مامتك امتي بالظبط بعد ما جاسر ناكها ريم :: بعدها تقريبا بأسبوعين كانت مامة شهد خارجة هي وجوزها وحيد رايحيين زيارة ل اخوه اللي في الفيوم والزيارة هتبقي يومين .. شهد خلت جاسر يكلم ماما ويقولها انه عايز يقابلها في نفس المكان ولازم بكرة وان صاحب الشقة شارط عليه انه يشارك معاه النيكة .. ماما في الاول رفضت وقالت انها مش شرموطة لكن جاسر كالعاده هددها وقال هي هتكون مرة واحدة علشان صاحبه ميفضحوش وبعد كدة هيلاقي اي مكان تاني بتقابلو فيه .. فماما علشان تتهرب من حوار صاحبه ده غلطت غلطة كبيرة واقترحت علي جاسر انها تقابلة في الشقة اللي تحت وبكدة اضمن ليها واضمن له لكن جاسر قالها المرة دي وبعدين يبقو يتقابلو في الشقة بتاعتنا اللي تحت انا :: ايوة بقي احكيلي حصل ايه بالظبط ريم :: بص يا سيدي ماما اتصلت بالليل قبلها بيوم ب وليد وقالت انها مش هتيجي الشغل علشان عندها ظروف وضهرها وجعها فتقعد بكره في البيت .. وجاسر كلم اخويا وقاله يجي بكره الشقة بتاعة شهد بس ميطلعش علي طول يبعت بس رساله له عالواتس اول ما يكون تحت البيت ويفضل مستني لغاية ما جاسر يظبط ماما له ويخليه يطلع ينكهاو من غير ماهي تعرف مين اللي بينكها وفهمة طبعا انه هيعمل دور واحد اخرس علشان ماما متعرفوش وتاني يوم ماما الصبح لبست هدومها وفطرت معانا ونزلت علي اساس انها نازلة الشغل وراحت لجاسر وميدو بعدها بنص ساعة نزل هو كمان وراح شقة شهد ماما طلعت الشقة وكان جاسر مستنيها وطبعا التليفون في نفس المكان جاهز لوضع التصوير وشهد زي المرة اللي فاتت مستخبيه في الأوضة ميدو بعت رساله لشهد قالها انه تحت وشهد قالت له خليك تحت لغاية ما ابعتلك رساله تطلع ماما قعدت شوية وجاسر قالها حظك حلو صاحبي الاخرس نزل علشان عنده مشكله مع حد قريبه واحتمال ميجيش ماما اطمنت طبعا وقلعت هدومها وجاسر بدأ الحفلة الجنسية علي مامه وشهد بتصور زي المرة اللي فاتت بالظبط بعد ما جاسر مسك ماما وناكها وظبط دماغة وزبه معاها قعدو مع بعض شوية وبعدين جاسر هيج ماما تاني وخلاها تمص له زبه وبعدين قالها انا حاسس بهبوط هدخل اجيب لينا عصير ماما مخدتش خوانة وجاسر دخل المطبخ جاب العصير اللي كان فيه منوم وخرج وهو بيشرب في كوبايه وادي التانيه لماما اللي شربتها جاسر اخد ماما ودخل بيها الأوضة بتاعة النوم وفضل يبوس فيها ويقفش في بزازها وبعدين قالها جاسر :: بقولك ايه انا نفسي انيكك كأني بغتصبك يسرا :: مش فاهمة جاسر :: يعني عايز اتخيل اني خاطفك وبنيكك غصب عنك يسرا :: ما تتخيل هو انا حوشتك جاسر :: لا مأنا هكتف ايدك وهغمي عنيكي وهنمثل اني خاطفك يسرا مستغربة بس وافقت ووقالت ماشي جاسر خلاص هخرج اجيب حبل من بره كنت شايفة من شوية خرج وقال لشهد تبعت رساله لميدو يطلع بعد خمس دقايق ودخل تاني الأوضة ومعاه الاحبال والايشرب وخلي يسرا تنام علي ضهرها وربط ايديها ورا في شباك السرير. وغمي عنيها. وقعد يمثل انها هينكها بالغصب والتهديد.. شوية وجرس الباب ضرب جاسر :: يظهر ان صاحبي جه .. حظه بقي هينيكك تحبي افك عنيكي تشوفيه يسرا :: لا بلاش خليني مش شايفاه احسن جاسر :: طيب جاي جاي .. خرج وفتح لميدو وقاله بصوت واطي انت اخرس ها اوعي تتكلم بقلم عادل المتميز ميدو :: هي فين جاسر في اوضة النوم .. اقلع وتعالا جاسر دخل وشاور لشهد تدخل معاهم علشان تصور النيكة كلها جاسر وميدو وشهد التلاتة جوه الأوضة ويسرا نايمة عالسرير عريانة ملط ومتكتفة وعنيها متغمية قرون الدياثة رفعت عند ميدو لما شاف مامته عريانه وصاحبه عريان جاهز لنيك امه قدامة جاسر :: انا جيت ياشرموطة .. جاهزة يا لبوة للحفلة .. ميدو مشي بخطوات بطيئة ناحيه امه وهو عريان ملط لغاية ما بقي قدامها وجاسر طلع عالسرير فتح رجليها ودخل بينهم وشاور لميدو يروحلها ويخليها تمص له زبه ميدو طلع علي السرير وبقي فوق مامته ونزل بزبه علي شفايفها جاسر :: مصي يا متناكة زب صاحبي يسرا رفعت ايدها تحسس عايزة تمسك زبه .. مسكته وميدو قرب زبه علي شفايفها وراحت واخده في بوقها تمص فيه وجاسر شغال لحس من تحت في كسها وصباعة مدخله في طيزها ااااااه .. اااااه .. امممظ امممم .. اووووف اوووف .. جاسر :: عاجبك زبه يا لبوة.. يسرا شغالة تمص في زب ميدو وجاسر نزل بلسانه ودخله جوه كسها بعدين جاسر شاور لميدو علشان يجي يحقف حلمة اللي بيتمناه .. ويدخل زبه في كس مامته جاسر قام وراح ليسرا وميدو جه مكانه .. رفع رجل مامته ودخل بينهم وحط زبه بين شفرات كسها.. وبقي عمال يمشيه علي كسها . وشهد بتمشي بخطوات بطيئه بتصور زب ميدو من قريب وهو بيفرش في كس مامته وتروح علي وشه الهايج علي مامته .. وترجع تروح لجاسر اللي مدخل زبه جوه بوقها ميدو بدأ يدخله ... ويسرا بتتأوه وتتغنج زب ميدو بالكامل بقي في كس مامته وبدأ ينيك فيها .. ويمسك رجليها يبوسها ويمص صوابعها ووسطه شغال رايح جاي ويسرا اهاتها مولعة الدنيا .. ااااااه . ااااااه .. اوووووي .. اوووووي. اووووووف . جاسر :: انتي متناكة يا يسرا .. متناكة اووووي .. مصي زبي .. مصي .. ايوه كده فضل ميدو ينيك في مامته وبعدين جاسر قالها انا هفك الحبل بس اياكي تشيلي من وشك الرابط اللي علي عينك فكها وشاور لميدو يشيل زبه وطلب منها تقوم وتفلقس.. ونام هو علي ضهره ومسك زبه وميدو جه من وراها ومسكها من طيزها وايده بدخل زبه في كسها من الخلف دخله كله وايده الأتنين مسكتها من وسطها .. وجاسر لفف شعرها حوالين ايده ومخليها تنزل ترضع وتمص في زبه اممممم امممم. براحة .. براحة .. حلووو .. حلووو جاسر :: احنا بنعمل فيكي ايه ياشرموطة يسرا :: بتنكوني .. جاسر :: بنيكك ليه يا مومس يسرا :: علشان انا متناكة .. اااااه اااااااه .. اوووووف .. اوووووف جاسر :: نيك يابن المحظوظة ميدو طلع زبه من كس امه وراح حاطة علي خرم طيزها .. وراح حاشرو مرة واحدة في طيزها. خلي يسرا صرخت من الوجع.. وبقي عمال يسحب زبه براحة وبطئ ويرجع يدخله بقوة في طيزها يسرا :: اي اي اي .. براحة براحة لا بيوجع كده .. بيوجع .. ااااه ااااه يسرا بدات تغيب عن الوعي وتحس بالنعاس .. بتقاوم النوم لكن كان خلاص جسمها نام عادلي السرير وميدو نام فوق منها وبقي عمال ينيك فيها ويرزع زبه في طيزها لغاية ما جاب لبنة فيها .. ونام فوقها ميدو بيشاور ل جاسر هي مالها جاسر :: واخدة منوم يابن المتناكة .. نومتلك امك علشان انيكك انت جنبها شهد :: يلا يا خول .. فلقس لجاسر علشان يفشخك جنب المتناكة مامتك ميدو قام من فوق مامته وراح بص عليها لقاها رايحة في النوم وجاسر كان وقف وراه فلقس ياخول .. وهات طيزك المتناكة دي ميدو وقف علي ركبه ورجليه في وضع الكلبه وشهد ناولت جاسر ازازة زيت جاسر غرق طيز ميدو وزبه ونزل بوسطة وهو واقف علي ركبه وراح حاطط زبه علي خرم طيزه وراح مدخله.. وايده عماله تضرب في طيزو ميدو حط راسطة عالمرتبه وعنيه علي امه وجاسر من ورا عمال ينيك فيه..زبه طالع داخل في طيزه وميدو بيتأوه زي المتناكة . وشهد بتصور وراحت بأيدها من تحت مسكت زبه وبقت عمالة تدعك فيه وهي بتقوله الخول اهو بيتناك جنب امه بعد ما اتناكت ونامت من التعب صورت وشه ووشه امه ورجعت تصور جاسر وهو بينيك فيه فضل جاسر ينيك فيه شوية حلوين وبعدين قاله انزل يا خول من عالسرير جاسر نزل وميدو نزل وجه وقف من وراه .. وحط زبه في طيزه عالوقف وشهد جت قدام ميدو ونزلت علي ركبها واخدت زبه اللي كان بيروح ويجي قدام من كتر خبطات جاسر وارتطام لحمة في لحم طيزه شهد بقت عمالة تمص في زب ميدو .. وجاسر شغال نيك فيه وميدو مرجع دماغة لورا رايح في دنيا تانيه من المتعة وجاب جاسر لبنة في طيز ميدو ........... وبكدة نكون وصلنا لنهايه الجزء الرابع عشر من قصة انثي ضائعة في بحر المتعة السلسلة الثانيه انثي ضائعة في بحر المتعة بقلم عادل المتميز ........... الجزء الخامس عشر .......... هنبداء القصة بمشهد بين الكاتب وبين صاحبه القصة ................ ريم :: لما اخويا ميدو جه من عند شهد كان جه قبل ماما بكتير لانه بعد ما اتناك من جاسر نزل وساب ماما نايمه عند شهد بسبب تأثير المنوم وكان جاي هايج بطريقة بنت متناكة هايج من انه اخير ناك امه مع انه كان بيتمني انه ينكها وهي فايقة وعارفة.انه بينكها لكن كان ده الحل الوحيد اللي ميدو ينيك امه فيه انا :: اه وهو بقي لما روح البيت حكي ليكي ريم :: لا محكاش ليا يومها لكنه فضل طول اليوم قاعد في المكان اللي ماما تكون فيه يعني طول ماهي في الصاله قاعد معاها دخلت المطبخ يدخل بأي حجة زي ما يكون عريس جديد ومش عايز يفارق عروسته انا :: طب هو حكالك امتي علي اللي حصل ريم :: بعدها بتلات ايام حسيت انه بيحاول بأستمرار يتكلم معايا لكنة كان خايف وانا عارفة اخويا كويس فضلت اسأله مخبي عليا ايه .. فيه حاجة حصلت بينك وبين شهد .. قولت ايه تاني .. لغاية ماراح حكالي اللي حصل بالتفاصيل وفرجني عالفيديوهات اللي بعتتها له شهد انا :: طب وانتي كان رده فعلك ايه وهو بيحكيلك ريم :: المرة دي ردة فعلي كانت مختلفة تمام .. يعني كل مرة كنت بضايق وبزعل وبخاف من اللي جاي وازعق في اخويا . لكن المرة دي حسيت بأحساس غريب هيجان علي رغبه شديدة اني انا كمان اتناك من جاسر .. اشمعني ماما واشمعني اخويا انا :: اه .. حصلك نوع من الاثارة والرغبه في انك تكوني زيهم ريم :: اه والغريب اني معنفتش اخويا واخدت منه الفيديوهات وفصلت طول اليوم اتفرج عليها ولقتني بتصل بجاسر يومها كانت الساعة واحدة بعد الضهر وانا راجعة من المدرسة وفي اليوم ده كانت ماما قالت لينا من بالليل انها هتيجي من الشغل بالليل . وطبعا كانت هتقضي اليوم في فيلا وليد كالعادة ومن حسن حظي حنين بنت خالتي في اليوم ده مرحتش المدرسة وكنت راجعة لوحدي ولاني واخدة قراري اني هكلم جاسر واجيبة الشقة بتاعتنا اللي تحت من بالليل قولت اكلمة وانا مروحة وكنت شايلة المفتاح معايا من بالليل اتصلت بجاسر ......... ريم :: الو . جاسر معايا .. انا ريم اخت ميدو جاسر :: ريم ؟ ايه ده بجد .؟ انا مش مصدق ريم :: ههههههه لا صدق .. انت فين دلوقت جاسر :: انا هنا .. خير ريم :: هنا فين يعني قريب ولا بعيد جاسر بأستغراب :: في البيت .. خير ؟ ريم :: خير متقلقش .. بص يا سيدي انا عارفة كل حاجة حصلت بينك وبين اخويا وبين ماما وميدو قالي انك عايزني .. وانا معنديش مانع انا كمان عايزك بقلم عادل المتميز جاسر :: انتي بتتكلمي بجد ؟ ريم :: اه بتكلم بجد .. بس فيه حاجة ولازم توافق عليها جاسر :: انتي تؤمري طبعا ريم :: اول حاجة انسي خالص حوار شقة شهد وانسي انك في يوم من الايام تفكر تصورني جاسر :: موافق جدا .. بس هنتقابل فين ريم :: في المكان اللي قابلت فيه ماما امبارح انت مش قابلتها في شقتنا اللي تحت جاسر :: موافق جدا طبعا ريم :: الشرط التاني .. تيجي دلوقت جاسر :: بس كدة مسافة ما هقفل السكة هتلقيني عندك ريم :: اشطا .. انا مروحة البيت هاخد دوش واظبط نفسي وكمان ساعة بالظبط القيك تحت البيت وبترنلي جاسر :: ساعة بالثانيه هتلاقيني برن عليكي ريم روحت البيت واخدت دوش وميدو كان جه من المدرسة ميدو :: ها كلمتي جاسر شهد.:: اه كلمته وجاسر جاي دلوقت وانا نازله ميدو :: طب ايه انزل معاكي ريم :: لا مش المرة دي .. بعدين انا هدخل دلوقت البس وانزل اقابله ريم دخلت اوضتها ولبست احلي قميص نوم عندها واندر وسنتيان من بتوع الجهاز بتاعها ولبست فوقهم جلبيه من جلاليب البيت واخدت من التلاجة اكبر خيارة ونزلت الشقة اللي تحت. رنت علي جاسر جاسر :: ايوة يا ريم انا خلاص دقيقة وهبقي تحت البيت ريم :: انا مستنياك .. مفيش خمس دقايق كان جاسر طلع الشقة وريم فتحتله وهي لابسه قميص النوم .. دخل وريم قفلت وراه الباب جاسر :: انا مش مصدق نفسي بجد ريم :: لا صدق وراحت مسكاه من ايده ودخلت بيه الأوضة ريم حطت ايده علي زبه ومسكته من فوق البنطلون .. هو ده اللي ناك ماما واخويا.. لما اشوفة هيعمل معايا ايه. وراحت نازله علي روكبها وفكت له الحزام وزار البنطلون .. ونزلت بنطلونه لتحت وايدها راحت تحسس وتتلمس زبه وهو تحت البوكسر ياخرابي علي زبك يا جاسر .. جامد اوووي.. وقربت بشفايفها علي زبه من فوق البوكسر وبقت تبوسه وايدها تفعص فيه بصوابعها نزلت البوكسر وظهر قدامها زبه.. يجنن .. يهوس زبك .. وبصت له وهي بتعض علي شفايفها ومسكته بصوابعها وهو واقف وفضلت تبوس فيه وتمشي شفايفها عليه قامت وقفت علي رجليها وقلعته التيشرت اللي لابسه وصباعها بقي عمال يتحرك حوالين حلمة بزازه . وراحت بشفايفها للحلمة .. اخدتها بين شفايفها وهات يامص فيها . وايدها من تحت مسكت زبه لفت بضهرها ورجعت بطيزها علي زبه وبقت عمالة تتحرك وتحك زبه في طيزها بقلم عادل المتميز لفت تاني ونزلت مرة تانيه علي ركبها وايدها مسكته من طيزه واخدت زبه بين شفايفها. تمص راس زبه بمنيكة ولبونه وبأيدها تفعص في طيزه نامت عالأرض وقالت له تعالا يا جاسر . تعالا وريني فحولتك . عايزة اشوف هتعمل ايه مع انوثتي وشرمطتي جاسر نزل علي الأرض وريم رفعت له رجليها . جاسر مسك رجليها وبشفايفة بقي عمال يبوس فيهم .. ويمص صوابع رجليها... بعدها راح علي كسها شد الأندر ورفعت له رجليها علشان يقلعولها.. ونزل بشفايفة يبوس كسها ايدها نزلت علي دماغة وصوابعها بتدخل بين خصلات شعره وبترفع وسطها لفوق علشان كسها كله يبقي في متناول لسان جاسر بيحرك لسانه بين شفرات كسها . بيحلس وهي تتلوي وتشد شعره اوي ولسانه بيدخل جوها ويسحب عسل هيجانها يقوم ويرفع رجليها ويدخل زبه في كسها اااااااااااه ... نكني براحة يا جاسر.. نكني بشويش علشان خاطري جاسر ماسك رجل ربم بأيده وشغال ينيك فيها بشويش وبراحة.وريم بتتغنج وتتأوه ريم نكني من ورا يلا قامت ووفقت علي ركبها وايدها في وضع الكلبه وجاسر حط زبه في كسها من ورا واشتغل دك ورزع فيها .. نيك سريع وقوي طلعت بزازها بأيدها من السنتيان والقميص وبقت بزازها بتروح وتيجي قدامها ااااه يا جاسر.. اااااه .. نيك . نيك .. اوووووي .. كمان .. كمان .. نكني .. افشخني .. اي .. اي . كسي .. اه ااااااه جاسر وقف نيك وطلع زبه من كسها وراح مدخله في طيزها.. وبدأ النيك في الطيز بحنيه .. شويه وراح مطلعة من طيزها ودخله في كسها ايه الجمال ده.. ايه الحلاوة دي .. جميل اوووي كدة.. دخله في كسي وصباعك في طيزي ايوووووه كدة.. نكني اووووي بقي .. احشرو فيا جاسر شال زبه من كسها وراح شايلها وقعدها علي زبه وريم لفت ايدها حوالين راسه اتشعلقت فيه وجاسر عمال ينيك فيها وينططها علي زبه. لغاية ماحس انه قرب خلاص يجيب لبنه راح واخدها ونزل بيها عالأرض ونام فوقها .. وفضل ينيك فيها بسرعة وقوة ولما لقي نفسه خلاص هيجبهم طلع زبه وجابهم علي بطنها بعد ما ريم ارتاحت وجاسر ارتاح شوية ريم قالتلة جه دوري بقي قوم ياخول البس الاندر والسنتيان بتوعي جاسر بص ليها بأستغراب ريم :: ايه ؟ هي شهد مش بتنيكك .. يلا يا متناك ده انا جيبالك الخيارة وهنيكك بيها جاسر :: عيوني وتحت امرك يا ستي جاسر قام ولبس الأندر والسنتيان ريم :: يخرب بيت جمالك يالبوة لفي كدة وريني طيزك جاسر لف ريم :: عارف ياد يا جاسر رغم انك زبير اوي وبتاعك جامد الا انك في الاندر والسنتيان احلي . وطيزك جامدة اجمد من طيزي شخصيا تعالا يا متناك .. قرب هنا وفلقس عايزه طيزك المتناكة دي ريم قامت وقفت وجاسر جه تحت رجليها ونزل علي ايده ورجليه زي الكلب وريم رفعت رجليها ومشتها علي طيزه .. وبصباعها الكبير راحت مبعبصها جاهزة يا متناكة . جاهزة للخيارة دي كلها تدخل في طيزك ؟ جاسر :: جاهز يا ستي ريم :: يا كسمك انت دلوقت مرا شرموطة يعني تقول جاهزة جاسر :: اومرك يا مولاتي ريم وطت وفتحت طيزه ومشت صباع ايدها اللي في النص بين الفلقة وريني كدة خرم طيزك.. لا الصراحة يا متناكة شهد مظبطاكي وموسعة طيزك وضربته علي طيزه كام ضربه جاسر :: اي اي . براحة ياستي ريم :: اتوجعتي ياوسخة ؟ اومال هتعملي ايه لما احط الخيارة دي كلها في طيزك فتحت بأيدها الأتنين طيزه وتفت في الخرم ومسكت الخياره وبقت عمالة تمشيها علي خرم طيزه ريم :: يخرب بيت لبونتك يا متناك .. انت ولا الست الهايجة.. كل ده خرم يا خول استني بقي لما ادخلها في طيزك ريم حطت الخيارة علي خرم طيزه وتفت في ايدها التانيه ومسكت زبه كأنها هتحلب معزة وبقت عمالة تدعك في زبه والأيد التانيه بدخل الخيارة كانت بتنزل بيها في خرم طيزه وتطلعها واحده واحدة ومرة علي مرة لغاية ما خرم طيزه استجاب للخيارة وبدأ يستقبلها .. الخياره بتدخل في طيزه ريم :: اه يا متناك . طيزك واسعة اووي الخيارة تخينة اوووي ودخلت اهي في طيزك فضلت ريم تدخل الخيارة وهي بتدعك في زب جاسر من ورا وهو مفلقس وبعدين قالتله يلا يا مومس . نامي علي ضهرك بقي جاسر نام علي ضهرة ورفع رجليه وسندهم بأيده وريم دخلت فيه الخيارة من تحت.. اكتر من ربع ساعة متواصلة ريم مش راحمة طيز جاسر لدرجة انها هاجت عليه وطلعت بكسها فوق شفايفة وخلتة يلحس كسها وهي نازله لتحت وعماله تنيكة بالخيارة وجاب لبنة علي ايدها والخيارة راشقة في طيزه ......... حوار بيني وبين كاتبه القصة. ........... ريم :: بس يا دولا ومن ساعتها بقينا انا وجاسر نتقابل كل كام يوم في شقتنا اللي تحت وماما تقابل جاسر بردو تحت .. واخويا بيتناك من جاسر ومن شهد انا :: ده لغاية وقتنا هذا ربم :: اه يا دوله .. ماما فتحاها عالبحري بتتناك من وليد ومستر شريف وجاسر وانا بتناك من مستر شريف وجاسر واخويا بقلم عادل المتميز واخويا بيتناك مني ومن شهد ومن جاسر وبينكني انا :: هههههه انتو عيلة عظيمة... لكن صحيح مقولتليش انتي قولتي انك مخطوبه لهيثم واخوكي خطب حنين ريم :: اه يا دوله ومكتوب كتابنا كمان بص يا دولة اخويا في يوم قابل حنين في الشقة اللي تحت والغبي نسي يقفل باب الشقة كويس .. وهو بينيك حنين في الشقة كان هيثم جاي من بره وطالع فوق سمع صوت اهات وشرمطة في الشقة هيثم كان مفكر ميدو اخويا جايب شرموطة وبينكها من غير ما يقوله.فتح الباب وفوجئ ان اخويا نايم فوق اخته حنين والأتنين عريانين ملط انا :: احاااااااااا. وهيثم عمل ايه ريم :: بص ناك اخويا ضرب . دغدغة وماما وانا نزلنا جري كانت حنبن بتطلع جري عالسلم عريانة دخلنا الشقة لقينا اخويا عريان وهيثم عمال يضرب فيه البيت كان مولع وعمتي نزلت وكانت مصيبة والبت اخوها كان هيموتها لولا ماما اللي جريت وراهم فوق وقالت هنجوزها له لكن الموضوع مخلصش بسهولة كدة.وفضل هيثم حاطط في دماغة زي ما ميدو عمل في اخته هو كمان هيعمل فيا. فضلنا مقاطعين بعض فترة بس كان فيه اتفاق ان ميدو خلاص هيتجوز حنين وعملو عقد جواز مش متسجل وقالو هيتسجل لما حنين تبلغةالسن القانوني المهم يا دوله هيثم فضل حاطط في دماغة انه لازم يعمل معايا زي ما اخويا عمل مع اختة ومن حسن حظي وعلشان متفضحش في يوم كان عندي الدورة وتعبانة ومكنش عندي ساعتها الويز احطه ومروحتش المدرسة اخويا راح المدرسة الصبح وماما راحت شغالها ولقيت هيثم بيرن جرس الباب كنت نايمة وقايمة مدروخة ويدوب بفتح الباب لقيت هيثم داخل يتهجم عليا وراح مكتفني وحط ايده علي بوقي علشان مصرخش وشالني وقفل الباب وراح منيمني عالأرض حاولت ابعد عنه وازوقة لكن مفيش فايده .. وزي ما يكون يادوله كان مجهز نفسه من بره في لحظة لقيت زبه بره السوستة وايده قعت الأندر اللي لابساه ومحستش غير بزبه وهو راشق في كسي بقي عمال ينيك فيا وايده علي بوقي وشالل حركتي لغاية ما لقيته مطلع زبه من كسي ووقف وهو حاطط ايده علي وشه شاف ددمم الدوره غرق الارض وهدومي وهو فكر انه فتحني سابني وجري وانا لما ماما جت مثلت اني عيط وحكيت ليها اللي حصل من هيثم ونفس اللي حصل مع حنين حصل معايا انا :: يا سلام اما قصة وسخة بصحيح ههههههههههه ريم :: بذمتك قصتي وسخة انا :: هههههههه اذا كنتي انتي نفسك وسخة وبنت وسخة وعيلتكم عيله وسخة ريم :: تسلم **** يخليك كفايه مجاملة بقي كدة هتغر انا :: ههههههههههه خسارة ان القصة خلصت ريم :: مين عارف يمكن تحصل احداث تانيه واقولك اعمل السلسلة الثالثة انا :: اه صحيح هو كل الفترة اللي فاتت والسنين اللي اتخطبتي فيها لهيثم لغاية دلوقت عمره ماناكك ريم :: دوله هيثم ده هيبقي جوزي . مستحيل اخليه ينكني واحنا مخطوبين او حتي يلمسني .. عايزه يتجوزني وهو مفكرني خام ومفكر انه هو الوحيد اللي لمسني لما حب ينتقم من اخويا فيا انا :: طيب ياريم عموما انا انبسطت جدا بالقصة بتاعتك واكيد القراء هيقولو رئيهم فيها بعد ما اكيد عرفو دلوقت انها انتهت كنتم مع قصة انثي ضائعة في بحر المتعة مع تحيات عادل المتميز [/QUOTE]
إدراج الإقتباسات…
التحقق
1+1
رد
قسم قصص السكس
قصص سكس محارم
انثي ضائعة في بحر المتعة | السلسلة الثانية (عادل المتميز)
هذا الموقع يستخدم ملفات تعريف الارتباط (الكوكيز ) للمساعدة في تخصيص المحتوى وتخصيص تجربتك والحفاظ على تسجيل دخولك إذا قمت بالتسجيل.
من خلال الاستمرار في استخدام هذا الموقع، فإنك توافق على استخدامنا لملفات تعريف الارتباط.
موافق
معرفة المزيد…
أعلى
أسفل