مكتملة الصدمة | (١٩) جزء (عادل المتميز) (1 مشاهد)

ص

صبرى فخرى

زائر
قصة جديدة بعنوان
الصدمة
قصة بقلمي وهي مازلت قيد الكتابة وبدعمكم سنصل لنهاية القصة معآ
........ الجزء الأول
.....
عمري ما كنت اؤمن بحاجة اسمها جن او عفاريت لما كنت صغيرة كنت بسمع ديما علي حكايات فيها جن وفيها عفاريت وكنت بخاف جدا وانا بسمع اي قصة فيها رعب بس كانت مشاعر الخوف دي بتتلاشي بمجرد ما نهار تاني يوم يطلع واقول بيني وبين نفسي
ايه الهبل اللي كنت فيه امبارح ده
مرت الايام والسنين وكبرت وادركت ان مفيش حاجة في الدنيا اسمها عفاريت او جن وكنت لما بسمع اي حد يحكي قصة او حكاية حتي لو كان بيقول انه عاشها او شافها مكنتش بصدقة
لغاية ما اتخطبت ل احمد
احمد كان شاب رومانسي مهذب جدا وكان وقت ما اتقدملي كان مخلص كلية تجارة وانا كنت في السنة قبل الأخيرة من معهد التجارة
قصة بقلم عادل المتميز
فاكرة كأنه امبارح لما احمد شافني في فرح خطوبة واحدة صاحبتي وفاكرة كويس جدا نظراتة اللي يومها منزلتش من عليا والصراحة انا كمان حسيت نفسي اتخطفت له . شياكتة وملامحة الجميلة ونظرات عنيه اللي كانت بتلمع
كل دي حاجات معرفش ليه اتشديت ليها.. ورغم انه كان مؤدب جدا الا انه جه وعزم عليا بطبق جاتوه ولقيتة بيقولي انه صاحب العريس وملاحظ وجودي بجوار العروسة وسألني ان كنت قريبتها
رديت بخجل اني صاحبتها واتكسفت منة ومشيت بعيد حتي مخدتش منة طبق الجاتوه
رغم اني بعدت عنة الا ان نظراتي له كانت متواصلة وكنت كل ما ابص ناحيتة القيه هو كمان مش شايل عنيه من عليا
الليلة دي فاكرة كويس جدا انا كنت مبسوطة اوي وكنت حاسة بمشاعر غريبة وكنت مستغربة نفسي جدا
ازاي وامتي كل الاحاسيس الحلوة دي حسيتها ناحية شخص من يدوب نظرات بينا
روحت بيتنا وانا مبسوطة والغريب اني كنت حاسة بيه طول ما انا ماشية في الطريق ومروحة بيتنا
بيتنا مكنش بعيد اوي عن بيت نورهان صحبتي يدوب ربع ساعة مشي
وكنت طول ما انا ماشية حرفيا حاسة بيه وكأنة ماشي ورايا بيوصلني وخايف عليا . وكنت كل ما ابص ورايا علشان اتأكد من صدق مشاعري واحساسي مكنتش بلاقي حد
روحت البيت وتفكيري كلة منحصر في
خطوبة صحبتي والشاب الجميل اوي
اللي خطفني بنظرات عيونة
ولما دخلت اوضتي وغيرت هدومي و مددت عالسرير روحت اسرح فيه وافكر
ياتري هشوفة تاني ؟ لكن هشوفة اصلا ازاي اذا كان مفيش بينا شئ ممكن يجمعنا
قصة الصدمة بقلم عادل المتميز
فضلت افكر فيه لغاية ما عيوني راحت في النوم وصحيت الصبح علي صوت ماما وهي بتصحيني
ماما :: شيماء ..
انا :: ايوة يا ماما
ناما :: اصحي يابنتي . اصحي الساعة سبعة
انا :: سبيني انام يا ماما انا مش ورايا حاجة
ماما :: ايه مش هتروحي المعهد النهاردة؟
انا :: يا ماما النهاردة الجمعة معهد ايه بس
ماما :: ياخبر ابيض والنبي نسيت .. طب نامي وانا هروح المطبخ اجهز من دلوقت فطار ابوكي واخواتك وكمان اجهز الغدا .. اعملي حسابك هصحيكي كمان ساعتين علشان تفطري معايا وتساعديني في شغل المطبخ
انا :: حاضر يا ماما .. يلا بقي اخرجي واطفي النور عايزة انام شوية
لكن بمجرد ما ماما خرجت مخي اشتغل تلقائي في التفكير في الشاب اللي شفتة امبارح في حفل خطوبة صاحبتي
والنوم اللي كان مسيطر علي عيوني فجاءة اختفي
فضلت نايمة في مكاني مكسلة اقوم ودماغي شغالة في ليلة امبارح
شوية وطلعت الموبايل بتاعي من تحت المخدة وفتحت الفيس ولقيت نورهان
منزلة صور الخطوبة وكانت الحاجة اللي بسططتني اوي ان صاحب خطيبها احمد كان متصور اكتر من صورة معاهم
حملت صور الخطوبة وبما فيهم الصور اللي فيها احمد علي تليفوني
اتفرجت عالصور وانا مبسوطة وبعدين قومت حطيت تلفوني عالشاحن ولبست
روب علي قميص النوم اللي كنت نايمة بيه وخرجت
لقيت ماما قاعدة في الصالة
ماما :: ايه ده قومتي يعني
انا :: اها النوم طار من عيني
ماما :: طيب يلا بقي ادخلي اغسلي وشك علشان تفطري انا صحيت بابا
وهيقوم يفطر معانا
انا :: ايه ده هما اخواتي مش هيفطرو معانا
ماما :: لا سعيد اخوكي نايم ومش عايز يقوم واختك انتي عارفة بتفضل نايمة للعصر
انا :: و**** يا ماما انتي مدلعة احلام دي عالأخر ومش بتخليها تعمل اي حاجة في البيت
قصة الصدمة بقلم عادل المتميز
ماما :: معلش اهي في اخر سنة للثانوية بتاعتها ومش عايزة تقول ماما هي خلتني اقصر في دروسي
انا :: يعني هي بتذاكر اوي يا ماما .. يلا انا هروح اغسل وشي
ماما :: **** يهديها علي نفسها
دخلت غسلت وشي وخرجت كان بابا صحي وقاعد هو وماما وصنيه الفطار قدامهم ومستنيني
انا :: صباح الفل يا بابا
بابا :: صباح الخير يا حبيبتي ايه الحفلة امبارح كانت حلوة
انا :: جميلة يا بابا والعريس كان زي القمر
ماما:: عقبال ما افرح بيكم انتي واحلام
بابا ::ايه يا ولية انتي عايزة تكبرينا ولا ايه
ماما :: لا يا حبيبي انت عمرك ما هتكبر ابدآ
بابا بضحكة من قلبة .. ايه ده مدح ولا تريقة
انا :: لا مدح يا حبيبي هي ماما تقدر بردو
ماما :: بنتك قالتلك اهو وانا اقدر بردو سامي دانت عمري كلة
انا :: **** **** عالصباح اللي كلة حب ده
قعدت جنبهم وبدأت امد ايدي وافطر معاهم
خلصنا فطار وقومت عملت لبابا القهوة بتاعتة وماما دخلت المطبخ
بعد ما قدمت لبابا القهوة بتاعتة دخلت المطبخ مع ماما علشان نلحق نخلص الغدا قبل الساعة اتنين
وانا بحضر مع ماما الغدا حسيت بشبه دوخة وحسيت بحاجة عدت من ورايا
زي ما يكون حد بصيت ورايا ملقتش حد وفي نفس اللحظة ماما قالت
ياساتر **** ايه ده ؟ الدنيا مالها صهدت كدة ليه
فعلا المطبخ حسناه سخن وبقي الجو حر .. لحظات والسخونية راحت
بابا بينده علي ماما من الصالة
ماما :: حاضر جاية يا سامي
ماما خرجت راحت تشوف بابا ورجعت بعد شوية وفي ايدها الموبايل بتاعي
ماما :: تليفونك بيرن
انا :: مين يا ماما
قصة الصدمة بقلم عادل المتميز
ماما :: دي صاحبتك نورهان
مسحت ايدي في فوطة المطبخ واخدت التليفون من ماما وخرجت من المطبخ ودخلت اوضتي
انا :: ايه يا عروسة عاملة ايه يا حبيبتي
نورهان :: الحمد *** يا قلبي عقبالك ****
انا :: حبيبتي تسلميليى.. ها اخبار العريس ايه
نورهان :: اهو بلبس وهستناه يعدي عليا علشان خارجين .. انا قولت اكلمك علشان وقفتك معايا امبارح في الخطوبة واشكرك اوي
انا :: تشكريني ايه ياعبيطة انتي . انتي صاحبتي واكتر من اختي **** **** يسعدك ويفرحك ياقمر
نورهان :: منحرمش منك.. يلا بقي انا هقفل دلوقت واكلمك بعدين
انا :: بت عايزة اسئلك علي حاجة كدة
نورهان :: حاجة ايه
سكت انا شوية . لا خلاص دي حاجة مش مهمة . يلا كملي لبسك انتي وبعدين هبقي اسئلك
نورهان :: ماشي يا قلبي يلا سلام
بصراحة كنت هموت واسئلها علي الشاب
اللي قابلتة امبارح لكني اتكسفت
خرجت من الأوضة بعد ماحطيت تليفوني تاني عالشحن وقبل ما اخرج من اللاوضة جالي اشعار عالفيس
رجعت بصيت لقيت طلب صداقة جالي
فتحت اشوف مين وكانت المفاجئة
اللي باعتلي طلب الصداقة حساب بأسم احمد الامير وصورة البروفيل هو نفس الشاب بتاع امبارح. فرحت اووووي ومكنتش مصدقة وطبعا بدون اي تفكير قبلت طلب الصداقة .. ووقفت شوية اقلب في الحساب بتاعة اللي مكنش منزل عليه حاجات كتير غير يمكن تلات اربع بوستات فيه صورة الشخصية
يعني صور وهو مرة في حديقة ومرة في كافيه وصور تانية له في مكان ما مش عارفة المكان ده فين ولا فاهمة ده اصلا ايه بس زي ما يكون قصر قديم او بيت من البيوت القديمة
فضلت واقفة شوية قصاد الصورتين دول بحاول افهم لكني في النهاية
قفلت الفيس وحطيت الفون عالشاحن لما سمعت ماما بتنده عليا
انا :: ايوة يا حبيبتي
ماما :: خرطي الملوخية علشان نخلص بقي
انا :: حاضر ياماما هي فين
ماما :: بره علي طربيزة الصالة خدي بس الصنية الكبيرة من تحت الحوض وطلعي المخرطة من درفة المطبخ
اخدت الصنية والمخرطة وخرجت وبدأت فعلا في تخريط الملوخية
مفيش عشر دقايق ولقينا صوت هبده كبيرة في المطبخ .. كأن فيه حاجة ضخمة وقعت في المطبخ
بابا ساب التليفون بسرعة علي كنبة اللانتريه وانا سبت الملوخية وجريت ورا بابا عالمطبخ وكانت المفاجئة
ماما واقعة عاللارض وعنيها باصة عالسقف ورجليها الأتنين مرفوعين لفوق . ورجليها وفخادها كلهم عريانين
حتي ملابسها الداخلية باينة
بابا جري علي ماما حضنها وبيحاول يقومها او يفوقها وانا جريت علي
قصة الصدمة بقلم عادل المتميز
الصالة تاني جبت كوباية الماية ورشيت علي وش ماما اللي كانت تقريبا مش حاسة بينا ولا حاسة ب بابا خالص
وبابا في الوقت ده بيقرا **** في ودن ماما وبيحط ايده في كوباية الماية ويملس علي وش ماما . اللي بعض لحظات بدأ جسمها يفك من التشنيكة وبدأت تفوق وتحس بينا وهي بتسألنا احنا .. هو فيه ايه ؟؟
بابا :: اوووف وقعتي قلبي
انا :: ايه يا ماما يا حبيبتي فوقتي
ماما ؟؟ بذهول واستغراب هو ايه اللي حصلي؟
بابا :: معرفش احنا شمعنا صوت هبدتك عالأرض ولما دخلت لقيتك واقعة عالارض وعنيكي مفتحة وباصة عالسقف وجسمك كلة متشنج ورجليكي مرفوعة لفوق
انا :: رعبتينا عليكي يا ماما
بابا :: قوم ماما وانا سندتها وخرجت عالصالة وبابا قالي اعملي لمامتك كوباية عصير
عملت لماما كوباية العصير وخرجت
وماما بتقول انها مش عارفة ايه اللي حصل حست بدوخة وكأن حد بيشدها من ورا عليه وبس
بابا :: يعني ايه حد بيشدك عليه؟
ماما :: كأن حد حاضني من ورا وبيشدني
انا :: ماما انتي هتخوفيني ليه؟ يعني ايه حد بيشدك من ورا وحاضنك
ماما :: و**** يابنتي ده اللي حسيت بيه
بابا :: لا حول ولا قوة الا ب**** بقولك ايه ده اكيد الضغط عندك يا علي يا نزل
انتي دلوقت كويسة
ماما :: ضغط ايه يا سامي و**** اللي بقولك عليه ده اللي حسيت بيه فعلا
بابا:: طيب انتي دلوقت كويسة ولا دايخة
ماما :: لا كويسة بس دماغي من ورا وجعاني اوي
بابا :: ممكن تكوني لما وقعتي وقعتي علي راسك
ماما حطت ايدها علي راسها من ورا وقالت
اه دي ورمت كمان
قومت انا حطيت ايدي علي راسها ولقيتها فعلا ورمت وحجرت
بابا :: طب فيه مرهم في درج الشوفنيرة ادهني بيه راسك لونة اخضر
واحنا قاعدين بنتكلم اخويا صحي وخرج من الأوضة بتاعتة وحس ان فيه حاجة
سعيد :: في حاجة ولا ايه
انا :: ماما وقعت عالأرض وهي في المطبخ ودخلنا انا وبابا جري لقينها مش حاسة بينا وبتقول
بابا قطعني بالكلام وقالي روحي اعمليلي شاي وانت روح اغسل وشك وتعالا افطر
قومت من غير ما اكمل كلامي ودخلت المطبخ وانا خايفة ومرعوبة وعمالة اقرا **** في سري وماما حكت ل اخويا اللي حست بيه
عملت الشاي وخرجت لقيت بابا عمال يقنعها ان شقتنا مفيهاش حاجة وانها اكيد داخت وانهم عايشين من سنين في الشقة ومستحيل يكون فيها حاجة
واشمعني يعني النهاردة اللي هيبقي فيه
قصة الصدمة بقلم عادل المتميز
وكمان سعيد اخويا مكنش مصدق ماما
لكن انا من جوايا رغم اني مكنتش مصدقة زيهم الا ان منظر ماما وهي نايمة عالأرض وعنيها اللي كانت ثابتة وهي باصة عالسقف ورجليها اللي كانت مرفوعة ومفتوحة كان مخوفني ومحسسني بالرعب وكنت حاسة ان بابا كان هو كمان خايف علينا بس كان بيحاول انة يطمنا مش اكتر
ماما بعد ما تمالكت اعصابها قامت ودخلت المطبخ وكملت اللي كانت بتعملة وانا كملت تخريط الملوخية بعد ما خلصت تخريط دخلت المطبخ وقفت مع ماما ايدي بأيدها لغاية ما خلصنا طبيخ .. واختي البرنسيسة احلام اخير قامت من النوم وكانت كالعاده قايمة تدور علي اكل ..
ماما جهزت اللاكل وحطتة في اطباق وخرجنا اللاكل انا واختي احلام وماما
وقعدنا كلنا نتغدي وكانت الساعة تقريبا اتنين ونص
بعد ما خلصنا غدا بابا دخل الأوضة بتاعتة ونده علي ماما
واختي احلام قامت نامت عالكنبة ومسكت الموبايل بتاعها واخويا دخل الأوضة بتاعتة كالمعتاد وفتح الكمبيوتر بتاعة وعاش معاه
لقيت نفسي انا كمان دخلت الأوضة ومسكت تليفوني وفتحت الفيس
فضلت شوية اقلب في الفيس واشوف الاخبار واتفرج علي فيديوهات وبعدين لقيت نورهان منزلة علي الحالة صورة جديدة مع خطيبها وها راكبين مركبة والغريب ان صاحب خطيبها احمد كان معاهم في الصورة
فضلت مستغربة ايه اللي يخرج ده معاهم والمفروض دول لسة مخطوبين امبارح واكيد هما عايزين يتفسحوا مع بعض براحتهم . موقفتش كتير قدام الصورة كنت هتصل بنورهان اسألها لكني تراجعت مرة تانية وقولت في بالي انا مالي

مرت كام يوم من غير ما احمد حتي فكر يبعتلي رسالة عالفيس بالرغم من اني كنت متأكدة وقتها انه هيبعت رسالة طالما بعتلي اد لكن للاسف وقتها محصلش وقولت اني انا اللي مكبرة الموضوع وهو اكيد مش حاسس بيا
لكن في الايام دي كانت بتحصل حاجات غريبة حاجات مكنتش لاقية ليها تفسير منطقي
بدأت اشوف احمد ده كتير في احلامي
وحتي احيانا كنت بشوفة وانا قافلة النور اشوفة معدي وهو بيبتسملي
كتير اوي كان بيتهيئلي انه نايم جنبي
وكنت فعليا بحس بنفس دافي حوالين رقبتي وانا بين الصحيان والنوم وكنت بقوم مرعوبة وخايفة وافضل طول الليل اقرا **** لغاية ما احس نفسي اطمنت وارجع انام تاني
بعد تقريبا اسبوع بالظبط لقيت احمد باعتلي رسالة عالفيس الغريب بقي واللي مكنتش مصدقاه خالص اني وقتها كنت نايمة وحلمت بيه لذق فيا من ورا وحضني اوي وانفاسة الدافيه ورا ودني وبيوشوشني بصوت خافت
اصحي عايز اكلمك
لقيت نفسي قومت وانا مخضوضة وحاسة جسمي كله مولع نار حتي الاوضة حر رغم اني كنت نايمة بقميص نوم خفيف والتكيف كان شغال
اختي كانت سهرانة علي تليفونها وحست بيا وانا قايمة مفزوعة قامت من علي سريرها وجت جنبي
احلام :: ايه يا شيماء بردو نفس الاحلام
انا :: نوليني ماية اشرب .. هو التكيف مطفي ولا ايه
احلام :: لا التكييف شغال. احلام جابتلي كوباية ماية وشربتها وبعدها سرحت شوية وافتكرت كلام احمد اللي قالة في الحلم
ولقيت نفسي بمسك موبايلي وبفتح الفيس وفوجئت بأحمد باعتلي رسالة من خمس دقايق بس
استغربت بس انبسطت اوي وابتسمت
احلام بصتلي وهي مستغربة وراحت قايمة من جنبي وراحت علي سريرها
ومسكت تليفونها
احمد باعتلي رسالة انا عارف انك ممكن تكوني مش فكراني احب اعرفك بنفسي الأول انا احمد صاحب ممدوح خطيب صاحبتك نورهان اللي قبالتك في الخطوبة
انا مكنتش عارفة ارد عليه بأيه وكنت محتارة اقول ايه
لكن بالنهاية طبعا رديت
انا :: اه طبعا فكراك ازيك عامل ايه
احمد:: تمام .. بقولك ايه
انا :: ايه ؟
احمد ::بصراحة كدة انا مبعرفش الف وادور ولا بعرف في الكلام المتزوق وصريح جدا انا معجب بيكي ونفسي اقرب منك
استغربت جدا من طريقة كلامة .. هو فيه كدة ؟ فيه حد يتكلم بالجراءة دي مع واحدة المفروض ميعرفهاش او عالاقل دي اول مكالمة تعارف بينهم
مبقتش عارفة ارد بأيه وسكت
احمد :: مش بتردي ليه ؟ علي فكرة انا حاسس اني اعرفك من زمان اوي وحاسس اوي بيكي لدرجة انتي مش متخيلاها وعارف انتي دلوقت بتقولي بينك وبين نفسك معقول فيه حد بالجراءة دي
انا قريت كلامة وحسيت اني في ذهول
انا :: بصراحة انا مش عارفة ارد عليك بأيه
احمد :: طبعا من حقك تكوني مش لاقيه رد بس انا فعلا معجب بيكي من يوم ما شفتك ومش قادر مفكرش فيكي ولا قادر امنع نفسي من الكلام معاكي .. وعلي فكرة انا مش بتسلي وواخد الموضوع بجد .. ممكن اطلب منك طلب
انا :: طلب ؟
احمد :: اه طلب ممكن تديني الفرصة اعرفك بنفسي واقرب منك

معرفش ارد بأيه
طب ده اقولة ايه . عايزة حد يقولي ارد واقول ايه
فكرت انده ل اختي اللي في السرير اللي جنبي واحكيلها وتقولي اعمل ايه وارد بأيه لكني خوفت .. معرفش ليه
كنت خايفة خايفة اووووي . مشاعر كتير اوي كنت حاسة بيها .. مشاعر فرحة علي سعادة علي خوف وقلق ..
فرحة ان الشخص ده بيكلمني وبيقولي انه معجب بيا وخوف لاني اول مرة احس بالاحاسيس دي . اول مرة حد يكلمني كدة وبالطريقة دي وعمر ما كان في حياتي اصلا حد ولا عشت قصة حب . حتي علاقتي بأختي مكنش فيه بينا اسرار ولا حكايات وكل واحدة فينا عايشة مع نفسها . رغم اننا عايشين في بيت واحد وشقة واحدة واوضة نوم واحدة
سرحت ونسيت ان احمد بيكلمني وعمال يبعت في رسايل ويعرفني بنفسة
ولقيت نفسي مش عارفة ارد بأيه وكتبت له
معلش انا هقفل دلوقت علشان ماما بتنده عليا

نهاية الجزء الأول والثاني قيد الكتابة
.......
الجزء الثاني
من قصة الصدمة
بقلم / عادل المتميز
...........
قفلت مع احمد وحطيت الفون جنبي وانا فرحانة اوي ان احمد كلمني
رغم اني مكنتش عارفة ارد علي كلامة
بس كنت حاسة اني داخلة علي مرحلة جديدة في حياتي. داخلة علي سعادة وفرح وايام جميلة
مددت عالسرير وحطيت ايدي تحت راسي وسرحت في اللي جاي لدرجة اني اتخيلت احمد وهو جاي يخطبني
في اللحظة دي كانت ماما بره بتتكلم مع بابا
......
حوار بين الأم والأب
......
بعد ما نظلة خلصت الأكل في المطبخ طلعت علشان ترتاح في الصالة
قعدت جنب جوزها سامي اللي كان مشغل التليفزيون وبيتفرج علي ماتش للأهلي
نظلة :: سامي عايزة اتكلم معاك في حاجة
سامي :: خير يا نظلة ؟
نظلة :: بصراحة بقالي كام يوم حاسة ان فيه حاجة في الشقة ومش مرتاحة
سامي جوزها اتعدل في قعدتة ومسك الريموت ووطي صوت التليفزيون
سامي :: مش فاهم ؟ تقصدي عاليوم اللي وقعتي فيه في المطبخ؟
نظلة :: من يومها وانا بحس بحاجات مش طبيعية بحس ديما في راجل معانا في الشقة بحسه علي طول بيتحرش بيا
سامي :: ايه اللي انتي بتقوليه ده يا نظلة .. معقول فيه ست كبيرة وعاقلة تقول الكلام ده ؟
نظلة :: يا سامي و**** العظيم انا متأكدة ان فيه حاجة مش طبيعية
طب بص فاكرة اول امبارح لما قومت من النوم مخضوضة
سامي :: ايوة وسألتك مالك قولتي انك كنتي بتحلمي
نظلة :: هو مكنش حلم انا كنت زي الصاحية وحاسة ب....
سامي :: حاسة بأيه
بقلم / عادل المتميز
نظلة :: مش عارفة و**** اقولهالك ازاي اصلا
سامي :: حلمتي حد بيلمسك؟
نظلة :: بقولك كنت زي الصاحية ومتأكدة انة مكنش حلم ..
سامي :: يعني حد كان بيلمسك؟
نظلة :: ايوة وكان.... و**** محرجة حتي احكي .. انت لازم تشوف حل
تجيب حد يقرا او يعمل اي حاجة في الشقة دي
سامي :: ياولية انتي اتجننتي عايزني اجيب داجلين في الشقة علشان حلمتي
نظلة :: و**** ما هو حلم .. والحد ده انا متأكدة .انه جن .. ده كان مكتفني وملجم لساني وحسيت بأيده وهي ماسكة الأندر بتاعي .. حتي فوجئت النهاردة وانا بغيرة انة اتقطع .. استني هقوم اجيبه واورهولك
نظلة قامت جابت اللأندر بتاعة وكان فيه فعلا قطع وكان باين من محاولة قلعة
سامي :: هو انتي متخيلة يعني ان القطع ده بسبب الجن زي ما بتقولي؟
نظلة :: و**** انا لما لبستة مكنش مقطوع وده انتي اللي جايبهولي من شهرين وانا بقلعة النهاردة اتصدمت لما لقيتة زي ما انت شايفة
سامي :: يا حبيبتي **** عرفوه بالعقل انتي متخيلة ان لو جن فعلا زي ما انتي متخيلة تفتكري هيبقي صعب عليه يقلعهولك ؟ ده غير انك كنتي متكتفة علي كلامة يعني انتي عمر قوتك ما هتتقارن بقوة الجن . ده لو كلامك حقيقي
بقلم / عادل المتميز
نظلة :: معرفش بقي بس و**** اللي حصل ده حصل فعلا ومش بيتهيئلي ولا الأندر كان مقطوع . يبقي ايه اللي قطعة
وعلي طول بحس بحد لاذق فيا . انا بقيت بخاف من الشقة
سامي :: بلاش تحكي لحد الكلام ده ولا حتي لعيالك علشان مش ناقصين احنا عندنا بنات وممكن يتوهموا وتبقي مشكلة
نظلة :: انا بحكيلك انت علشان تشوف حل
سامي :: طيب قومي بس اعمليلي فنجان قهوة ونبقي نشوف الحوار ده بعدين
سامي مسك الريموت وعلي صوت التليفزيون تاني ونظلة راحت تعمل القهوة
.......
انا :: بت يا احلام بتعملي ايه
احلام :: بكلم هند صاحبتي
انا :: بقولك ايه عايزة اسئلك سؤال كدة
احلام :: ايه ؟
انا :: بس تجوابي بصراحة .. يعني كأننا صحاب مش كأختك الكبيرة
احلام قامت بعد ما كانت نايمة علي بطنها وبتتكلم في التليفون
انا :: انتي مش ملاحظة اننا عمرنا ما اتكلمنا مع بعض في حاجة خاصة
احلام :: حاجة خاصة اللي هو ازاي
انا :: يعني اكيد كل واحد فينا له حاجة خاصة . سر مثلا محدش يعرفة من اهلة .. وممكن يكون السر ده حد من صاحبة عارفة
احلام قامت من علي سريرها وجت قعدت معايا علي سريري وقالت وهي بتهزر معايا
فيه ايه يا شيمو ؟ ايه عندك اسرار وعايزة تحكيها ليا ولا ايه
انا :: لا مفيش بس انا بتكلم في العموم وحاسة اننا مش قريبين من بعض بالرغم من اننا اخوات بنات .. يعني حابة نقرب من بعض
احلام :: شيمو. قلبي بيقولي ان فيه حاجة.. احكي متخفيش مش هقول لماما غير لما تخلصي ههههههههههه
انا :: هههههههه لا كتر خيرك بصراحة هتصبري عليا.. بس بجد فيه سؤال نفسي اسأله ليكي بس تجاوبيني بصراحة
احلام :: طيب ماشي .. ها السؤال ايه
انا :: بصراحة كدة انا عارفة انك بنت متربية ومؤدبة ولسة صغيرة بس عمرك حسيتي بمشاعر ناحية حد ؟
احلام :: اوووبا .. لا بقي ده كدة السؤال وراه انة
انا :: يوووه بقي ما تردي عالسؤال ومتبقيش رخمة
احلام :: هرد بس افهم الأول .. شيمو .. شوشو . احبيبة قلبي . هو فيه حد قلبك دق له ؟
انا :: لا انا بسألك انتي . ولو مش عايزة تردي خلاص
احلام :: لا يا ستي مفيش
انا :: مفيش خالص ؟
احلام :: اها خالص
انا :: طب قومي ياختي كملي كلام مع صاحبتك وانا هخرج اشوف ماما بتعمل ايه
قومت وخرجت من الأوضة كانت ماما قاعدة جنب بابا بيتكلمو واخويا لمحتة بطرف عيني واقف في المطبخ
دخلت الحمام وخرجت بصيت في المطبخ ملقتش اخويا وخرجت عالصالة
انا :: ماما فيه اكل ايه
بقلم / عادل المتميز
ماما :: عملت فاصوليا ورز وفراخ بس الفراخ في الفرن لسة قدامها ربع ساعة
انا :: الفراخ لسة ؟ اومال سعيد كان بيدوق ايه في المطبخ دلوقت
ماما :: سعيد اخوكي بره من بدري من الصبح صايع
انا :: نعم ؟ دانا لسة حالا قبل ما ادخل الحمام لمحتة من ضهره واقف في المطبخ
ماما بصت لبابا وبصتلي وقالتلي
لا بيتهيئلك
انا :: رفعت شفتي وانا مستغربة وبصوت واطي "" بيتهيئلي "" يمكن
هو الأهلي بيلعب ؟
بابا :: اه وفايز علي مصر المقاصة 3
انا :: معناه انك هتجلبنا حلويات
بابا :: حلويات ؟ ليه يا روح امك يكنش خد الكاس
انا :: ههههههههههههه هياخد الكاس والدوري بس انت شخلل يا بابا
ماما :: طب قومي يا ختي بصي عالفراخ بدل ما بتقاوحي ابوكي
انا :: مش بتقولي فاضل ربع ساعة لسة
ماما :: بصي عليها مش هتخسي لو قومتي
انا :: حاضر قومت ودخلت المطبخ واول ما دخلت المطبخ حسيت بدوخة وسندت عالمطبخ قبل ما اقع والدنيا زي ما تكون شوشت قدامي وحسيت بحضن رهيب احتواني من ورا . احساس غريب . اتخطفت مرة واحدة
وحسيت اني روحت مكان غير بيتنا . مكان ملوش ملامح محددة ولا قدرت اعرف تفاصيلة.. لحظات بسيطة بس كان احساس عمري ما اقدر اوصفة
انجذاب رهيب وشعور براحة عمري ما حسيتها في حياتي .. كأن في عالم تاني .. وفوقت منة علي صوت ماما وهي بتنده من بره .. الفراخ استوت؟
في ثواني فوقت ورجعت لمكاني مطبخنا . فتحت البوتجاز زي المسحورة
وردي علي ماما حتي كان بغير اردتي
اه يا ماما تقريبا كده استوت
طلعت ورك بالشوكة وحطيتة في طبق
وطلعتة لماما
بصي كدة .. ها استوي؟
ماما :: اه اطفي بقي عالبوتجاز وتعالي
هاتي الفرشة افرشي الأرض علشان نحط الأكل
انا :: هناكل عالأرض يا ماما ؟
بابا :: اه انا اللي قولت لمامتك هناكل عالأرض . وحشتني اللمة بتاعتنا واحنا بناكل الأرض
دخلت المطبخ طفيت فرن البوتجاز وخرجت جبت فرشة وفرشتها عالأرض
ماما :: اندهي علي اختك علشان تيجي تساعدك في حط الأكل انا خلاص هلكت ومعنديش طاقة اعمل اي حاجة
وهاتيلي برشامة بروفين من عالطربيزة
بابا :: انا ملاحظ انك بتاخدي مسكن علي طول وديما مصدعة
ماما ::مش عارفة الصداع علي طول ماسكني وحاسة دماغي بتفور
بابا :: طب ما ده غلط علي معدتك . ايه رائيك احجزلك عند دكتور ونشوف موضوع الصداع ده
ماما :: ماشي بس مش دلوقت يوم كدة ولا اتنين
جبت لماما برشامة من شريط البروفين
وماية . اخدت المسكن وندهت علي اختي وطلعنا الأكل
واحنا بناكل اخويا سعيد جه من بره .. قعد اكل معانا وبعدين دخل الأوضة بتاعتة وماما قامت دخلت اوضتها علشان تنام شوية يمكن الصداع اللي عندها يخف شوية
بقلم / عادل المتميز
ماما دخلت الأوضة وقفلت علي نفسها وبابا لبس ونزل يقعد شوية مع اصحابة في الكافيه واخويا كالعاده في الأوضة بتاعتة يا قاعد عالاب بتاعة يا عالموبايل واختي هي كمان دخلت اللأوضة وقعدت علي تليفونها
فضلت قاعده في الصالة لوحدي مسكت الموبايل بتاعي وفتحت الفيس
اتلهيت في موبايلي شوية
وفجاءة حسيت بخفقان رهيب في قلبي وحسيت بسخونيه في الصالة
لحظات والنور بتاع الشقة رعش رعشة خفيفة كل ده محطتش في دماغي حاجة بس حسيت بخوف او قبضة في قلبي . واللاوضة بتاعة ماما كانت قريبة من الكنبة اللي قاعدة عليها .. وكانت المفاجئة المدوية بالنسبالي .. صوت اهات خفيفة خارجة من اوضة ماما .. في الأول فكرت ماما تعبانة وبتتوجع من الصداع او جسمها وجعها
لكن الأهات كانت متواصلة وقلقي علي ماما خلاني اخبط عالباب
خبطت مرة واتنين وتلات ومستنيه ماما تقولي ادخلي او حتي مين بيخبط لكن ده محصلش . وده خلاني افتح الباب من غير اي تردد يدوب بفتح الباب من هنا ولقيتة اتقفل بشدة وكأن فيه حد دفع الباب بكل قوتة
طبعا فكرت ان ماما هي اللي قفلت الباب كدة.. بس ليه ؟
اللي جه في بالي ان ماما تعبانة ومش عايزة حد فينا يشوفها وهي كدة
دخلت قولت ل اختي اللي خرجت من الأوضة وفضلنا نخبط عليها وننده من بره . الغريب بقي في وقتها كل الخبط والرزع اللي كنا بنخبطة انا واختي وصوتنا اللي كان عالي جدا . اخويا سعيد مسمعوش
الأغرب ان اختي مكنتش اصلا سامعة صوت اهات ماما وانا بس اللي كنت سمعاه بس اللي خلي اختي تخبط عالباب وتقلق هو ان ماما مكنتش بترد عليا ولا سامعة صوت خبطي عالباب فأختي قلقت حتي بصت من خرم الباب و مشفتش حاجة وقالت ان الأوضة ضلمة كحل جوه
انا قولت ل احلام متعمليش كدة تاني ومينفعش اصلا نبص علي حد من ورا الباب
شوية وصوت اهات ماما راح واخويا خرج من الأوضة بتاعه وكان رايح الحمام فأختي قالت له واتفجئت انة مكنش سامعنا اصلا
اخويا خبط علي ماما اللي ردت عليه من جوه. مين
بصينا لبعض انا واحلام بأستغراب
اخويا :: انا يا ماما
ماما :: لحظة يا سعيد بغير هدومي
سعيد :: ماماما بترد ايه . فيه ايه بقي ؟
اختي :: و**** يابني كان فاضل شوية ونكسر الباب علي ماما
انا :: فعلا و**** يا سعيد واحنا قلقنا اكتر
ماما فتحت الباب وخرجت وهي ماسكة راسها وكان باين عليها التعب والأجهاد
سألنا ماما وحكينا ليها اللي حصل وهي قالت انها محستش بينا ومن كتر ما دماغها كانت مصدعة وتعبانة غفلت ونامت وقامت عرقانة فغيرت هدومها
ومسمعتش غير خبط سعيد لانها كانت صحيت
بقلم / عادل المتميز
سعيد دخل الحمام ولما خرج ماما دخلت وراه وقعدت في الحمام اكتر من ساعة وخرجت كانت واخدة دوش
ماما :: بت يا احلام اعمليلي كوباية شاي
احلام قامت تعمل الشاي وانا كنت قاعدة فاتحة صفحة الفيس بتاعة احمد
ماما :: ابوكي نزل من امتي
انا :: بعد الغدا علي طول قال انه نازل يقعد شوية عالكافيه مع اصحابه
ماما :: اه طيب .. . اااه يا نفوخي
انا ::ايه يا ماما هي البرشامة مسكنتش معاكي ؟
ماما :: ولا حوقت حاسة دماغي هتتشل
انا :: طب بقولك ايه ما تيجي ننزل الصيدلية نقيس الضغط
ماما :: يابنتي انا و**** ماقادرة انزل . حاسة نفسي همدانة ومعنديش جهد حتي انزل السلم
انا :: معلش يا ماما تعالي نفسك وقومي البسي وخلينا نشوف الضغط بتاعك
ماما رضيت بالعافية وراحت اوضتها لبست وانا دخلت لبست هدومي واخدتها ونزلنا روحنا الصيدلية. قاست الضغط وكان عكس ما توقعنا تمامآ . الضغط مظبوط لا عالي ولا منخفض
طلعنا الشقة تاني وكان بابا جه لما عرف صمم انه هياخدها بالليل ويروح يكشف عليها وماما كانت رافضة تماما لدرجة انها ل اول مرة في حياتها تتخانق مع بابا وتعلي صوتها عليه رغم انه خايف عليها وعايزها تكشف علشان يطمن عليها
بابا طبعا زعل منها لانها ل اول مرة تعلي صوتها عليه وسابها ودخل الأوضة بتاعتة
انا :: ليه كدة يا ماما ده بابا خايف عليكي
ماما :: انا مش مستحملة اي صوت وهو بيزن
انا ::معلش هو بس قلقان عليكي وعايز يطمن عليكي . هو انتوا ليكو غير بعض
ماما قامت ودخلت ورا بابا اوضتها
وانا فتحت التليفزيون شغلتة ومسكت موبايلي ولقيت احمد باعتلي
احمد :: افهم من عدم ردك انك مش عايزة تكلميني
انا :: اسفة و**** بس ماما مصدعة وتعبانة ونزلت بيها عالصيدلية علشان تشوف الضغط عالي ولا واطي
احمد :: لا الف سلامة عليها
انا :: **** يسلمك
جسمي قشعر معرفش ليه وحسيت بتشويش خفيف
احمد :: شيماء عايز اقولك حاجة مش عارف هتصدقيني ولا لا
انا :: ايه ؟
احمد :: انا من يوم ما شفتك في الخطوبة بتاعة ممدوح ونورهان وانا مش عارف ليه شايفك علي طول في بالي لدرجة اني بتخيلك وبحس نفسي ديما شايفك .. شايفك بكل تفاصيلك
حتي لبسك اللي بتلبسيه بحس نفسي شايفة كأني شايفك قدامي
انا :: يا سلام ده اللي هو ازاي بقي
احمد :: بجد و علي فكرة انا متخيلك دلوقت ومتخيل كمان لابسة ايه
وكمان انتي قاعدة في الصالة دلوقت مش في اوضتك
انا :: طبيعي يعني يا هبقي في الصالة يا في الأوضة
احمد :: هههههه عندك حق طيب خليني اخمن انتي لابسة ايه ؟
انا :: ههههههههه مستحيل دي تعرفها
احمد :: صدقيني حاسس اني شايفك وشايف انتي قاعدة ازاي او بمعني اصح
انتي نايمة علي ضهرك علي الكنبه ورجلك الأتنين متنين
انا جالي ذهول من كلامة لاني حرفيا كنت نايمة كدة بس قولت يمكن يكون بيخمن
انا :: طب لابسة ايه
احمد :: طيب اقول بس لو طلع خيالي غلط متترقيش عليا
انا :: لا مش هتريق ومستحيل اصلا تقول اللي لابساه
احمد :: طيب انا متخيلك لابسة بنطلون جينز وبضي بكم ابيض صح ؟
جالي ذهول غير طبيعي .. لدرجة اني شكيت ان احمد مهكر تليفوني وانة فاتح الكاميرة .. هو عرف منين اللبس اللي انا لابساه ؟
احمد :: مش بتردي عليا ليه
انا :: احمد انت مهكر تليفوني ؟
احمد :: لا طبعا اهكر تليفونك ازاي
انا :: اصلة مستحيل تكون عرفت انا لابسة ايه بالظبط كدة وانت مش شايفني
احمد :: انا نفسي مش مصدق ازاي اصلا بتخيلك كدة وبحس بيكي رغم اننا مش مع بعض
انا :: طب احلف ب**** انك مش مهكرني
حسيت بنفس الدوخة الخفيفة وتشويش قدام عيني للحظات ولقيت احمد كاتبلي
انا عمري ما حلفت ولا هحلف . انا مش بكدب
انا :: مش اقصدي اكدبك علي فكرة بس مستغربة
احمد :: عندك حق بس ده اللي بيحصل معايا وانا نفسي معرفش ازاي طب بقولك ايه انا مضطر اقفل دلوقت علشان واحد صاحبي بيرن عليا هكلمة واحتمال نخرج مع بعض
انا :: ماشي باي
قفلت معاه وانا مش مصدقة اني اتكلمت مع احمد كل ده وكمان شخصيتة بتجذبني له بطريقة رهيبة
انتهاء الجزء الثاني

........


الجزء الثالث
قصة الصدمة
بقلم / عادل المتميز
.................
في نفس اليوم بالليل بابا لما جه من القهوة لاحظ ان ماما مكنتش بتتكلم معاه وسرحانة وكنا قاعدين انا واختي واخويا بعد العشاء وطبعا بابا وماما قاعدين معانا وقاعدين بنتفرج علي مسرحية ريا وسكينة . مبسوطين وبنضحك الا ماما قاعدة سرحانة وبابا كل شوية يسألها مالك فيه حاجة وهي كانت تشاور بوشها لا
في نص المسرحية الكهرباء فصلت عن الشقة
بابا :: فين التليفون بتاعي .. حد منكم طيب ينور الكشاف بتاعة
انا مكنتش شايفة وحاولت ادور علي تليفوني لكن معرفتش اشوفة من الضلمة الكحل
اختي وخويا كمان محدش فيهم لقي تليفونة
اخويا :: تليفوني كان لسة جنبي ومش لقيه
بابا :: هي التليفونات كلها اختفت ؟ محدش فيكم لقي تليفونة؟
النور طافي وقلبنا القعدة هزار انا واختي واخويا
واحنا عمالين نهزر ونضحك ماما مفتحتش بوقها بكلمة وده كاغير عادتها
بقلم عادل المتميز
سمعت صوت خربشة في المطبخ وحلة كانت محطوطة علي رخامة المطبخ وقعت عالأرض
بابا :: بابا ايه اللي وقع ده عالأرض
انا :: مش عارفة
اختي :: انا هقوم اشوف ايه اللي وقع
اخويا :: يعني انتي شايفة ؟
اختي :: مانا بدور عالزفت موبايلي اهو كنت سيباه جنب التليفزيون بيشحن
اختي اول ما قامت ويدوب وصلت عند التليفزيون النور جه
وببص جنبي ملقتش ماما قاعدة معانا
بابا :: نظلة يا نظلة . ماما مردتش
قومت ابص علي ماما اشوفها فين
وكانت المفاجئة . ماما مغمي عليها في الحمام . صرخت ماما
بابا واختي واخويا جريو يشوفو في ايه
بابا :: حد يجيب بسرعة ازازة البرفان من عالتسريحة
اخويا دخل بسرعة جاب ازازة البرفان وبابا اخدها منه وبقي بيرش في الغطا ويشمم ماما لكن ماما غايبة عن الوعي غياب تام
بابا :: قوم معايا يا سعيد
بابا وسعيد قومو ماما وطلعوها من الحمام ودخلنها اوضة النوم وبابا اتصل بدكتور يعرفة علشان يجي يشوفها
علي ما الدكتور جه كان فات ساعة وماما فاقت بعد اتصال الدكتور بحوالي عشر دقايق
طبعا لما ماما فاقت قالت انها كانت داخلة تعمل حمام وحست بهبوط شديد وروحها بتتسحب منها ومدريتش بحاجة بعد كدة
دخلت عملت لماما كوباية ماية بسكر ووليد نزل جاب ليها عصير من تحت
شربتهم وفاقت وبقت احسن
الدكتور لما جه وكشف عليها قال انه هبوط عادي يمكن مكلتش او حاجة وده اللي كان سبب اغمائها وان مفيش اي سبب عضوي تاني عندها
انا :: احنا لسة متعشيين يا دكتور من قبل ما يغمي عليها من ساعة
بابا :: ايوة يا دكتور هي لسة واكلة فعلا من شوية ؟
الدكتور :: عموما انا هكتبلها علي شوية فيتامينات وهتبقي ان شاء **** زي الفل
اطمنا عليها من كلام الدكتور
بابا :: يعني يا دكتور مفيش اي حاجة تقلق
الدكتور :: لا خالص المدام و**** زي الفل
متقلقش خالص
الدكتور كتب الروشتة وسعيد اخويا اخدها منه
الدكتور مشي وسعيد اخويا اخد فلوس من بابا ونزل جاب اللي في الروشتة من الصيدليه
فضلنا انا واختي قاعدين جنب ماما لغاية ما بابا قال لينا نخرج علشان عايز ينام
خرجنا انا واختي وقفلنا الباب عليهم
مفيش شوية سمعت صوت ماما بتزعق مع بابا بصوت عالي
بصينا لبعض انا واحلام اختي ومش فاهمين ماما بتزعق ليه بس اللي سمعناه انها بتقول لبابا روح نام مع سعيد في اللاوضه بتاعتة
وبابا بيسألها ليه .. وهي مصممة انها عايزة تنام في اللاوضة لوحدها
مكنتش قادرة افهم ليه ماما بتقول لبابا كدة . مع العلم ان بابا من يوم ما اتجوز ماما عمره مانام بره الأوضة بتاعتة وماما عمرها ماكانت بتعلي صوتها عليه بالشكل ده ودي اول مرة تطلب منة كدة
بقلم عادل المتميز
وبابا كان مستغرب اصلا من تصرفات ماما . وليه بقت بتتعامل معاه بالشكل ده . ودي تاني مرة ماما تعلي صوتها علي بابا
بابا كان مصمم ان يعرف هو عمل ايه علشان عايزة تنام لوحدها في اللاوضة
وكانت ماما بصوت عالي اقرب للصراخ انها تعبانة ومش طايقة حد معاها في الأوضة .. بابا اتعامل مع الموقف بهدوء وخرج قعد في الصالة وندهلي اعملة قهوة . وفتح التليفزيون
عملت لبابا القهوة ودخلت الأوضة تاني
وبابا شرب قهوتة ودخل اوضة سعيد علشان ينام معاه
في الليلة دي انا فاكرة كويس اوي مكنش جايلي نوم وكنت خايفة اوي
علي الساعة اتنين ونص بالليل شفت خيال واحد قاعد عالسرير جنب احلام اختي وايده علي جسمها وعمال يحسس عليها
نور الأوضة كان مطفي بس كنت شايفاه بجد مش مجرد خيالات قومت فتحت النور لقيت اختي رايحة في النوم ومفيش جد جنبها . طفيت النور تاني وعيوني كل شوية علي اختي
لكن المرة دي الخيال راح وملوش وجود . شوية وشفت قطة سود جدا عيونها تخوف جات من الصالة ودخلت الأوضة وبصتلي .. طب ازاي .. جت منين واحنا معندناش قطط . وباب اللاوضة:كان مقفول اتفتح امتي ؟
حسيت برعب لدرجة ان شعر راسي وقف . وجسمي اتنفض وحسيت بقشعر في جسمي كلة
لحظة ما عيني غمضت وفتحت ملقتش القطة
نزلت من عالسرير وانا مرعوبة مش عارف اللي انا فيه ده سببه ايه.. مجرد خيال ؟ مستحيل دانا شفت الراجل جنب اختي وبيحسس بأيده علي جسمها وشفت القطة السودا بعيوني.
خرجت الصالة وانا ببص شمال ويمين وانا هموت من الرعب والخوف
صوت الهدوء في كل مكان وكان باين ان الكل رايح في النوم
اتمشيت لغاية المطبخ ورجعت علي اللاوضة بتاعتي جري وانا حاسة ان فيه حد ورايا بيمشي خطوة بخطوة معايا . دخلت اوضتي وقفلت باب الأوضة و طلعت علي سرير وانا حاسة اني هموت من الخوف .
لحظات وبدأت اسمع صوت اهات ماما .. صوتها كان عالي لدرجة اني كنت سمعاه كأنه جني
مش عارفة اعمل ايه .. اخرج واشوف ماما ؟ طب اصحي اختي احلام؟
لحظات من التفكير وقررت اني اصحي اختي ونخرج انا وهي نشوف ماما مالها !
فضلت اصحي اختي وانده عليها وازغدها بأيدي لكن مفيش فايدة . احلام رايحة في النوم ومش حاسة بيا
ولا كأني اصلا بصحيها
مكنش قدامي غير اني افتح باب الأوضة وامشي علي طراطيف صوابعي في اتجاه اوضة ماما وكانت المفاجئة اللي عمري ما هنسها
اوضة ماما مفتوحة الباب موارب وشفت ماما نايمة علي السرير مجردة من كل ملابسها ورجليها مرفوعة لفوق
ومفتوحة وجسمها بيروح ويجي كأن فيه حد بيمارس معاها الجنس
في اللحظة دي تفكيري اتشل . خوفت اقرب من الأوضة . بس كمان مبقتش عارف انا المفروض اعمل ايه
ادخل اصحي اختي واقولها ؟ طب ما انا حاولت ومصحيتش .. طب اقفل عليها الباب ؟ طب ايه ده اصلا ؟
ايه اللي بيحصل في ماما ده ؟ طب صوتها العالي اوي ده واهاتها معقول محدش غيري في الشقة سامع ؟
مليون حاجة وحاجة جت في دماغي
اصحي بابا . طب هقولة ايه . اطب اسكت . طب المفروض انا اعمل ايه
وايه اللي بيحصل ده ؟
بقلم عادل المتميز
اسئلة كتير مش لاقيه ليها اجوبة
لكن مقدرتش في النهاية اقف في مكاني وقولت هدخل انا لماما بنفسي واغطيها او حتي اصحيها المهم مقفش كدة اتفرج عليها
ولسة رجلي يدوب هتخطي خطوة ناحيه باب اوضة ماما
حسيت بقوة رهيبة خبطتني في صدري
وغبت عن الوعي تماما ومفوقتش منها غير تاني يوم الصبح .. فوجئت اني كنت نايمة في سريري
الغريب اني قومت من النوم عادي وبدات افتكر اللي حصل ليلتها بعد ما قومت ودخلت الحمام وغسلت وشي
بدأت دماغي تشتغل وافتكر كل الاحداث اللي حصلت بالليل وافتكر منظر ماما وهي عريانه ورجليها مرفوعة لفوق
سرحت بخيالي في ليلة امبارح ومفوقتش غير علي صوت ماما وهي خارجة من المطبخ
ماما :: لسة صاحية يا هانم
انا :: اه . فيه حاجة ولا ايه
ماما :: لا ابدأ كل الحكاية انه طالع عيني من الصبح غسيل مواعين وعايزة اعمل الأكل وانتي واختك هوانم
انا :: انتي يعني صحتيني وانا قولت لا
ماما :: صوتي اتنبح من الصبح وانا بصحيكي انتي واختك
انا :: و**** ولا حسيت بيكي اصلا.. ايه اللي تحت رقبتك ده
ماما :: مش عارفة . حتي رجلي من عندي فخادي فيها حتت زرقة مش عارفة ليه
انا :: دي زي ما تكون عضة
ماما :: عضة ؟ طب اتنيلي روحي فيه كام طبق في الحوض عايزين يتغسلو
انا :: و**** دي زي ماتكون عضة بجد . وكمان مزرقة
ماما :: عضة ايه يابنت الجزمة ..
انا :: طب روحي كدة بصي في المراية و**** عضة
ماما دخلت الأوضة وفضلت تبص تحت رقبتها وهي مش عارفة ده ايه اصلا
ورفعت العباية البيتي اللي لابسها وبصت علي فخادها ولمحت من بره ان فيه عضتين كمان باينين في وراكها
كنت لسة هقول لماما علي اللي شفتة بالليل واللي حصل لكن لقيت نفسي بسكت وبدخل المطبخ اغسل الأطباق اللي في الحوض
غسلت الأطباق وخرجت لقيت ماما بتتصل ب بابا اللي كان في شغلة
.......
مكالمة بين نظلة وبين سامي
......
نظلة :: ايوة يا سامي بقولك وانت جاي من الشغل ابقي عدي عالصيدلية هات اللي بتجيبة كل مرة
سامي :: ايه ده رضيتي عليا ؟
نظلة :: هو انا قالبة عليك ياراجل انت علشان تقولي رضيتي عليا..
سامي :: اومال مين اللي مخلنيش انام معاه امبارح
نظلة :: طب اخلص علشان بنتك صاحية وفي المطبخ ومش عارفة اتكلم
وانت مروح هات المعلوم . علشان عايزك الليلة
سامي :: الليلة ضرب نار يعني
نظلة :: ههههههههه ايوة ضرب نار للصباح الباكر

بقلم عادل المتميز.........
خرجت من المطبخ وماما بتضحك مع بابا في التليفون .. طيب سلام انت دلوقت
انا :: غسلت الأطباق ياست الكل .. فيه فطار ايه بقي
ماما :: عندك في المطبخ انا سالقة بيض
وجبنة بيضة في التلاجة . طلعي عيش وسخنيه وافطري
طلعت العيش من التلاجة وسخنتة وماما دخلت المطبخ كانت عاملة حلاوة علشان هتنتف بيه كسها وجسمها دخلت الحمام وخرجت بعد ساعة
العصر بابا جه من الشغل اتغدا وشرب الشاي ودخل اللاوضة علشان ينام شوية وماما دخلت وراه
وانا كنت قاعدة علي كنبه الأنتريه بتكلم مع احمد علي الفيس
مفيش عشر دقايق لقيت بابا خارج من الأوضة وشة احمر اوي وخارج مضايق
وزي ما يكون متعصب .. وخرج من الأوضة علي باب الشقة ورزع الباب وراه .. وسمعت صوت ماما وهي بتعيط في الأوضة
طبعا مكنتش فاهمة في ايه وهما اتخانقوا ليه اصلا
اخدت تليفوني ودخلت الاوضة
انا :: احمد ممكن اسألك سؤال وتجاوبني بصراحة
احمد :: اه طبعا اسألي
انا :: هو انت ايه اللي عجبك فيا
احمد :: بصي هو بصراحة انا مقدرش اقول ايه اللي عجبني فيكي بس كل حاجة فيكي شدتني
انا :: تعرف يا احمد انا كمان من اول يوم شفتك فيه وانا اتشديت ليك اوي
مع اني عمري في حياتي ماحسيت ناحيه حد خالص بالأحاسيس دي
احمد :: يعني انتي عمرك ما حبيتي ؟
انا :: لا خالص
احمد :: بجد .. يعني انا اول حد فعلا تحسي ناحيته بمشاعر
انا :: اها وبردو معرفش ليه ولا اعرف ازاي
احمد :: طب هو ممكن اطلب منك طلب
انا :: ايه؟
احمد :: انا عايز اكلمك صوت ينفع تديني رقمك ؟
سكت شوية وكنت متردده لكن في بالي قولت وايه المشكلة ماهو كده كدة بنتكلم هيفرق يعني صوت ولا كتابي
انا :: انت عايزنا نتكلم صوت
احمد :: ياريت انا هموت واسمع صوتك
انا :: ماشي
احمد :: بجد ؟ انا فرحان اووووي انك موافقة نتكلم صوت ..
انا ::هههههههه وانا كمان
احمد :: طب ايه .؟ فين الرقم
انا :: ماشي اهو الرقم 010........ بس اسمع انا هسجلك بأسم واحدة علي تليفوني وانت لو رنيت في وقت ميسمحش ارد عليك فيه انا يا اما هكنسل يا ام هرد عليك علي انك صاحبتي .. ماشي؟
احمد :: هههههههه موافق طبعا طالما ده هيخليني اكلمك ارن دلوقت ؟
انا :: لا استني هدخل البلكونة .. تلات دقايق بالظبط ورن
وفعلا احمد اتصل بيا واتكلمنا تقريبا اكتر من ساعة ومش قادرة اقولكم قد ايه كانت المكالمة دي بالنسبة ليا حاجة كبيرة اوي في تلاحم حلاقتنا بعدين
اعجبت اوي بالطريقة اللي كان بيكلمني بيها ونبرة صوتة كانت كلها رجولة وحنيه . حاجة كدة مستحيل تتوصف
مع انها تتحس اوي
قفلت مع احمد وانا مستنيه الوقت اللي يكلمني فيه تاني ودخلت الأوضة مددت جسمي عالسرير وغمضت عيوني وروحت اتخيل احمد
عاوزة اقولكم برغم اني عمري ما فكرت في الجنس وقتها ولا عمري كنت عملت العادة السرية دي ولا كنت اسمع عنها
الا ان صوت احمد كان فيه نوع من الأثارة الجنسية . كنت حاسة اني مثارة وانا بكلمة . مش هايجة بالمعني الحرفي لكن اثارة غريبة .. جسمي كلة كان بيتفاعل مع نبرة صوتة حتي انفاسة اللي كنت بسمعها وهو بيكلمني زي ما اكون كنت حساها في وشي شامة ريحة نفسه .. غمضت عيوني
ولقيت نفسي اتخيلت نفسي في حضنة
وشفايفة بتلامس شفايفي
ولما فوقت وتمالكت نفسي لقيت ايدي لا اراديا كنت تحت الأندر وصوابعي غرقانة افرزات
اخويا بينده عليا وهو بيخبط عالباب
اتعدلت بسرعة
انا :: ادخل يا سعيد
سعيد دخل .. شيماء مشفتيش بنطلون الجينز الأزرق بتاعي
انا :: لا وانت عايزه ليه دلوقت .. هتنزل ولا ايه
سعيد :: ايوة شوقي صاحبي اتصل عليا هنتقابل انا وهو وصحابنا هنقعد شوية علي كافيه
انا :: طب ما تشوفة في دولابك او اسأل ماما عليه
سعيد :: مانا دورت ومش لقيه . وسألت ماما بتزعق وبتقولي غور من وشي
انا :: انت اصلا مبتعرفش تدور وطول عمرك خايب انا هقوم اروح اشوفهولك
سعيد :: طيب انا هدخل الحمام اخد دوش وانتي هاتهولي والنبي علشان صحابي مستنيني عايز اروحلهم
دخلت اوضة سعيد اخويا علشان ادور علي البنطلون بتاعة لقيت اللاب بتاعة مفتوح وفيه فيديو شغال في اللاول مبصتش ولا ركزت في الفيديو اللي شغال . لكن اللي سمعتة وانا مدية ضهري للاب وببص في الدولاب عالبنطلون خلاني التفت بسرعة وابص علي اللاب
واحده وواحد علي السرير بيمارسو الجنس
جالي ذهول وصدمة من اللي شفتة
واحدة عريانة ملط نايمة علي ضهرها
ورافعة رجليها وواحد نايم فوقها وبين رجليها واهات تخلي الجسم يسيب
خرجت جري من اوضة سعيد اخويا وانا مرتبكة واعصابي سايبة وحاسة اني مش قادرة اقف علي رجليا
اول مرة في حياتي اشوف حاجة زي كده
اخويا كان في الحمام بيندهلي
انا :: **** يحرقك مش لاقيه الزفت
استني هجبلك اي زفت غيره من الغسيل
سعيد :: طب هاتي البنطلون الأسود هتلاقيه عالسرير
بقلم عادل المتميز
دخلت تاني اوضة سعيد ومديت علي السرير اخدت البنطلون وانا متعمدة ابص بعيد عن اللاب ولسة هخرج فضولي خلاني ارجع ابص تاني عالاب
ولقيت البنت ماسكة زب الواد وعمالة تمص فيه ولا كأنها بتمص مصاصة
المشهد.ده خلي اعصابي كلها باظت
منظر زب الواد كبير اوووووي والبت كانت بتتفنن في مصة . وتنزل بلسانها من عالراس عالعروق لغاية بيضانة.اووووووف حسيت بماية دافيه نار نازلة من كسي ولعتني اخدت البنطلون وروحت خبطت علي سعيد
وحطيت البنطلون جنب باب الحمام وجريت علي الأوضة بتاعتي
انتهاء الجزء الثالث
قصة الصدمة
بقلم عادل المتميز
........
الجزء الرابع
.........
دخلت الأوضة بعد ما حطيت بنطلون سعيد جنب الحمام وانا اعصابي بايظة
ومنظر البنت وهي بتمص زب الراجل قدام عيني
اسئلة كتير جت في دماغي ساعتها معقول اخويا سعيد بيتفرج علي الأفلام دي ؟
طب هو ليه سايب اللاب مفتوح وشغال علي القرف ده وهو عارف اني هدخل الأوضة ادور عالبنطلون
طب معقول نسي الممقطع شغال ؟!
طب ماهو بعد ما هيلبس بنطلونة اكيد هيرجع يدخل اللاوضة بتاعتة وهيعرف ان الفيلم كان شغال
فضلت قاعدة في اللاوضة لوحدي ودماغي بتودي وبتجيب واختي
شوية لقيت اخويا بيخبط عليا
انا :: مين
سعيد :: انا افتحي
انا :: ادخل يا سعيد
سعيد دخل وباين علي وشة الأرتباك
وهو بيسألني كان باين عليه الجلجة واللغبطة في الكلام
هو انتي لما دخلتي الأوضة فتحتي اللاب بتاعي
انا :: لا .. من امتي اصلا بفتح اللاب بتاعك .. ثم انت كمان مش عاملة بباسورد
بقلم عادل المتميز
سعيد :: اه اه عاملة
سعيد سرح وباين علي وشة الحيرة
وانا روحت سألتة .. مالك في ايه ؟
سعيد :: لما دخلت لقيت اللاب متشال منة الباسورد ومفتوح ومش عارف ماله شكلة عايز سوفت
انا :: سوفت ؟ تلقيك انت بس اللي كنت فاتحة قبل ما تدخل الحمام وكنت بتكلم صحابك كالعادة
سعيد :: لا انا متأكد اني طفيت الشاشة قبل ما اخرج . وكمان كلمة السر اصلا متشالة منة وجيت اعملها من اول وجديد اللاب رافض اصلا يعمل كلمة سر تاني . يلا مش مشكلة بالليل هبقي افضالة
سعيد خرج من عندي علي باب الشقة علي طول ونزل لصاحبه وانا لقيت نفسي بفتح التليفون بتاعي وبتصل ب احمد
اتكلمنا شوية كتير وزي المرة اللي فانت
طول ما انا بكلم احمد مثارة جنسيآ
رغم ان كلامنا عادي الا اني حاسة جسمي كلة في حالة احتياج جنسي وعاطفي له . والشعور ده كان رغم انه غريب بالنسبة ليا الا اني كنت حباه اوي
وبجد مش عارفة السبب
وانا بكلمه معرفش ليه جالة احساس وتخيل رهيب اني في مكان عالي اووي .. كأني في مكان شبه مهجور
وفجاءة لقيت نفسي بقع منة ومش عارفة رايحة فين .. كل الاحساس ساعتها اني وقعت من فوق وكأني نازلة في دوامة وفجاءة لقيت دماغي لفت وغبت عن الوعي
فوقت بعد دقايق ودماغي هتنفجر من الصداع ببص لقيت التليفون بتاعي مرمي علي الأرض وطيت جبتة وببص فيه لقيت المكالمة لسة مفتوحة بيني وبين احمد
بقلم عادل المتميز
انا :: الو
احمد :: ايه يابنتي كنتي فين كل ده
انا :: مش عارفة ايه اللي حصل فجاءة وانا بكلمك دوخت ومحستش بنفسي غير دلوقت .. ايه ده معقول ؟
احمد :: انا بقالي ربع ساعة بتكلم وفجاءة لقيتك مش بتردي ف بقيت عمال اقول الو وانتي مش بتردي عليا مش فاهم يعني انتي دوختي ولا اغمي عليكي .. طب انتي كويسة
انا :: انا مش عارفة حصل ايه .. انا محستش بحاجة ودلوقت دماغي مصدعة اوي
احمد :: طب خلاص اقفلي وكلي لقمة وخدي اي حاجة للصداعة
انا :: حاضر .. قفلت مع احمد وروحت المطبخ علشان اعمل عصير ولا اي حاجة مسكر لكن فوجئت ان الصداع راح لوحده..
عملت برضو العصير وانا خارجة معرفش ليه رجلي وقفت عند اوضة اخويا سعيد والشيطان قالي طالما كدة كدة باس اللاب مش موجود ما تدخلي تفتحيه
كان جوايا صراع نفسي مابين اني ادخل وافتح اللاب واشوف الفيلم وبين تربيتي واخلاقي وان مينفعش اتفرج علي حاجة زي دي
لكن كان فيه حاجة جوايا اقوي مني . قوة غرببة كانت مسيطرة عليا ورغبه غريبة في اني ادخل اتفرج علي الفيلم
وكأن كل الظروف بتتهيئلي علشان اشوف النوعية دي من الأفلام
وفعلا غصب عني لقيت نفسي هايجة
ورجليا بتاخدني ل اوضة سعيد اخويا
والغريب اللي خلاني وقفت تنحت قصاد اللاب اني من اول ما دخلت الأوضة لقيت اللاب مفتوح وحسيت برعشة رهيبة في جسمي
سألت نفسي معقول اللاب لسة مفتوح من ساعتها . وبعدين افتكرت كلام سعيد ليا ان اللاب محتاج سوفت وقولت ده اكيد تهنيج من اللاب وبيفتح لوحده
رجعت تاني وبصيت ورايا عالباب وروحت قفلاه ورجعت تاني للاب
شديت كرسي المكتب لور وقعدت
والصراحة ملقتش اي تعب في اني ادور عالفيلم ولا علي الفولادر اللي فيه الأفلام. علشان كان قدامي
قلبي بيدق من الخوف وايدي بترعش
وانا بلمس موس اللاب
افلام كتير قدامي يمكن مئات الأفلام
بس انا عايزة الفيلم ده بالذات
شكل زب الراجل وطريقة مصها له كان مهيجني وعندي فضول ورغبة اني اشوف الفيلم من اوله
بدأت اختار اول فيلم شغلتة وجريتة شوية واكتشفت انه هو الفيلم اللي عايزه .. جبتة من الأول وبدا الفيلم

بنت ماشيه بالليل راكبة عرببتها ومشغلة الجي بي اس رايحة مكان تزور واحدة صاحبتها وهي من مكان تاني الجي بي اس وداها مكان مفهوش حد نهائي ومكان شبه مهجور .. والغريب انها لما وصلت المكان ده النت قطع من تليفونها ف حاولت تتصل بصاحبتها لكن مكنش فيه شبكة ولا تغطيه تسمح ليها بأجراء المكالمة
فضلت تمشي بعربيتها علي امل انها تلاقي حد لكن دون اي جدوي لغاية ما لقت من بعيد بيت مكون من دورين انوارة منورة
بقلم عادل المتميز
جه في دماغها تروح للبيت ده وتسأل عن بيت صحبتها يمكن يكون قريب من المكان ده وفعلا مشيت بعربيتها وراحت للبيت
ركنت العربية ونزلت منها وطلعت علي سلالم البيت اللي كانت من الرخام واغلبها مكسرة وعليها تراب باين انه من سنين متنضفش تراب وورق شجر
وفيران بتجري تخش جحور اسف الحيط بتاعة البيت
خافت وفكرت ترجع لعربيتها لكنها بصت لفوق تاني لقت الأنوار شغالة
قالت اكيد فيه حد هنا ساكن طلعت بخطوات فيها خوف ولمست الجرس
بعد لحظات الباب اتفتح .. وخرجت ليها ست عجوزه سألتها عن مكان صاحبتها
الست شاورت ليها تدخل وشاورت بأيدها انها خرسة لا بتتكلم ولا بتسمع
البنت دخلت ورغم ان الخوف كان بيذيد جواها لكن مكنش قدامها غير انها تدخل . عيونها بتروح في كل حتة في البيت اللي كان باين عليه انه قديم
وشبه متأكل
لحظات ونزل راجل في الأربعينيات بخطوات ثابتة وبصوت نبرتة مميزه تخينة تشعر بالرهبه من حديثة
يسألها عن سبب وجودها بالمنزل
فالبت بتحكي له انها كانت متوجهة ل احدي صديقتها وهي تسكن بالقرب من هنا لكنها اضلت الطريق
فالرجل يخبرها بمعرفتة الشخصية بوالد الفتاه وانه هياخدها لبيت الفتاه اللي بدور عليها واستأذنها لحظات وهيروح معاها يوصلها
البنت قعدت والراجل طلع تاني من من مطرح ما نزل .. وهي قاعده مستنيه الراجل كانت ملاحظة وجود قطة سودا
في اخر الطرقة اول ما شافتها شعرت
بالخوف وفكرت انها تمشي
وفعلا قامت بسرعة وراحت متسحبة براحة بخطوات بطيئة واول ما وصلت لباب البيت ولمست اوكرة الباب علشان تفتحة ايد من الخلف لمستها من كتفها
وهنا بدأت تشعر بسقوطها من مكان عالي واغمي عليها. ولما فاقت لقت نفسها عريانة بدون اي ملابس وموجوده في مكان غير اللي كانت فيه مكان مليئ بالفئران والحشرات والقطط السودء وسمعت صوت جاي من الخلف
بيردد كلامات غير مفهومة وشخص غير واضح المعالم كأنة شبح واقف من خلفها حاسة بيه وبأنفاسة لكنها مش قادرة تحدد ملامحة
ايده بدأت تتلمس جسدها العاري وانفاسة تلامس جسدها
بدأت تشعر بالأثاره الجنسية وبقي جسمها خاضع خضوع كامل للشخص اللي بيلامسها

مشاهد.الفيلم كانت بالنسبه لي لست مجرد مشاهد عادية انا كنت بحس بأنفاس الشخص اللي في الفيلم كأني انا البطلة .. كنت حاسة بأيده وهي بتمشي علي ضهري وبتنزل علي طيزي
ونفسه كان بيولع جسمي واول ما ايد البطل جت علي كس البطله وهو بيمشي ايده علي كسها
كنت انا لا اراديا فاتحة رجليا ومدخله ايدي تحت الأندر
كنت حاسة اني مسلوبة الأرادة وان فيه شخص تاني هو اللي مسيطر عليا
شخص بيعمل كل حاجة فيا وبدأت اتعايش مع الفيلم كأني انا اللي جواه
انا البطلة مسلوبة الأراده . وبدأت الصورة تبان وملامح الشخص تظهر واحدة واحده
وقبل ما الوش يظهر بالكامل قدامي
باب الاوضة اتفتح وايدي بسرعة خرجت من تحت وبصيت اشوف مين
لقيت اختي احلام جوه الأوضة
احلام :: ايه يابنتي كل ده مش سمعاني
بتعملي ايه عندك
انا بسرعة قبل ما اختي تقرب مني بصيت علي اللاب علشان اقفلة اتفاجئت ان الكمبيوتر اتقفل لوحده وبباسورد
انا :: مش بعمل حاجة زهقانة ومش لاقيه حاجة اعملها
احلام :: طب كلمي ماما عمالة تنده عليكي من بدري
انا :: نعم ؟ بتنده وازي مسمعتهاش
احلام :: انا عرفالك بقي
خرجت وحمدت **** ان احلام مخدتش بالها ويدوب دخلت اشوف ماما بتندهلي ليه وطلبت مني احط الفراخ في الفرن قبل ما بابا يجي ولسة بخرج من اوضتها لقيت اخويا رجع ودخل اوضتة واخد اللاب علشان يصلحة ونزل
حمدت **** تاني ان ماما ندهتلي واخويا مدخلش عليا اوضتة والا كانت هتبقي فضيحة ليا قدام اخويا

ودخلت المطبخ وانا هايجة موت وكان نفسي اكمل الفيلم وحاسة بوجع رهيب تحت بطني من شده الأثارة الجنسية اللي كنت فيها وكنت حاسة ان الأندر بتاعي غرقان افرزات
بقلم عادل المتميز
.... بالليل بعد ما بابا جه من بره كنت انا وماما واختي قاعدين بتفرج عالتليفزيون بابا دخل الأوضة من غير ما يكلم ماما غير هدومة وخرج قعد معانا
قالي قومي اعمليلي كوباية شاي
ماما بتبصلة وهي مستغربة هو مالة وقالت .. هو انت مش هتتعشي
بابا :: اكلت بره
ماما :: من امتي ده .. انت عمرك ما اكلت بره
بابا بعصبية اهو حصلت بقي وكلت بره فيها حاجة دي
ماما :: انت مالك بتزعق كدة ليه ؟ في ايه يا سامي مالك قالب وشك كدة ليه
انا :: ماما خلاص هو زعلان منك
ماما :: زعلان مني انا ؟ ليه هو انا عملت له ايه؟
ماما مكنتش فاكرة انها اصلا كانت مزعلة بابا .. واللي فات كلة كان خارج عن اردتها وسيطرتها وهي مش فاكره ولا هتفتكرة
بابا :: روحي يابنتي اعمليلي الشاي
ماما :: هو فيه ايه ما تفهمني
بابا :: لا و**** ؟ يعني مش عارفة
ماما :: لا مش عارفة
بابا زغر ليها بعنيه علشان تسكت وماما بصت ل اختي وبصتلي
فيه ايه هو حصل ايه فهموني
انا :: معرفش بس صوتك انتي وبابا بعد الضهر كان عالي وانتي كنتي بتزعقي له
واحنا منعرفش السبب
ماما بصتلي وهي مستغربة وقالت:: انا ؟ امتي ده
بابا :: بقولك ايه يابنتي انا هدخل اوضتي متعمليش شاي خلاص
انا :: بابا الشاي خلاص انا علقت عليه
بابا :: خلاص هتهولي جوه الأوضة
عملت الشاي وماما قالتلي هاتيه يابنتي انا اللي هدخله
ماما اخدت مني الشاي ودخلت لبابا
.....
الحوار بين الأم والأب في اوضة النوم
.........

نظلة دخلت بالشاي علي سامي اللي كان مدد عالسرير وسرحان
نظلة :: الشاي
سامي اتعدل علي جنبه واخد منها الشاي وحطة جنبه عالكوميدنو
نظلة :: اتاخر كدة شوية عايز اقعد جنبك
سامي بصلها ورجع بجسمة لورا
نظلة :: ايه بقي اللي البنات بتقولو ده انا زعقت معاك النهاردة ؟
سامي :: نظلة انتي بتستعبطي ؟
نظلة :: و**** مش بستعبطت انت مش مصدق ليه . و**** كل اللي اتقال بره ده انا معرفش عنة حاجة ولا فكراه
سامي :: ياسلام.. جالك زهيمر دلوقت ؟
نظله :: انا بحلف ليك اني فعلا مش عارفة ولا فاكرة
سامي :: انتي مش اتصلتي بيا الصبح علشان اعدي عالصيدلية وانا راجع و اجيب حبايه زرقة
نظلة :: بدلع ولبونة ايوة حصل .. وانا كمان دخلت روقت نفسي من تحت وجاهزة ليك
سامي :: ياسلام؟ يعني فترة الضهر دي كلها واللي حصل فيها سقط من دماغك ومش فكراه ؟
نظله :: طب فهمني بس ايه اللي حصل
سامي خبط كف علي كف وهو مش مصدق طبعا انها مش فاكرة
نظلة ::فيه ايه بس .. و**** يا حبيبي مش فاكرة خالص
سامي :: لا و**** ؟ ماشي
نظلة :: حصل ايه انا هتجنن بجد
سامي :: بعد الغدا قومت وقولت اني داخل اريح شوية وانتي دخلتي ورايا
وطبعا كنت واخد الحباية ومجهز نفسي
ولسة بلمسك لقيتك اتحولتي عليا ومش طيقاني المسك بحجة ان جسمك واجعك وانك مش طايقة المسك
ولما بقولك انتي اللي اتصلتي بيا فضلتي تزعقي وتقولي انت ايه مش بتحس بقولك تعبانة ومش قادرة
نظله :: نعم ؟ انت بتتكلم بجد ؟ اللي بتحكيه ده حصل بجد ؟
سامي :: اه حصل يعني بكدب عليكي مثلا
نظلة :: طب و**** و**** و**** كل اللي انت بتحكيه ده انا معرفش عنه حاجة
سامي :: انا معرفش مالك وفيكي ايه
بس انتي بقيتي بتزعقي كتير ومش طيقاني
بقلم عادل المتميز
نظله :: مع اني مش فاكرة بس حقك عليا .. وراحت مشت ايدها علي صدره
وقربت عليه واخدت شفايفة بين شفايفها
سامي :: خلاص يا نظلة اللي حصل حصل .
نظلة :: طب ايه .. مش هتنكني .. انا كسي هايج اوي
سامي :: انيكك ؟ مالحبايه اللي اتنيلت خدتها زمان مفعولها راح
نظله :: وايه يعني سيب نفسك انت بس ليا وانا هوقف امه
وراحت قايمة وقعدت علي رجله وبأيدها نزلت بنطلون الترنج اللي لابسه
ودخلت ايدها تحت البوكسر وطلعت زبه. اللي كان مرخي اوووي
قامت وراحت نازله علي ركبها ونزلت بشفايفها وبقت عمالة تبوس زبه براحة وبشويش .. وتاخد الراس بين شفايفها تمص وترضع فيه
ان زبه يتحرك من مكانة مفيش
نظلة عملت كل حاجة .. من بوص ومص ولحس للراس بطرف لسانها ومص وشفط لبيضانة . لكن مفيش فايده ...
نظلة :: شكلها كدة مفيش نيك الليلة . بس تعمل حسابك بكرة تجيب حبايه ..انا كسي مولع
سامي :: ماشي .. وراح لابس بنطلونة
سامي اضايق وقال لنظلة اطفي النور
نظلة طفت النور وخرجت وسامي قعد يفكر في حالة وليه زبه بقي كدة مبقاش بيقف غير بالحبايه
وقعد يفتكر من اربع شهور بس زبه كان بيقف غضنفر من مجرد ما نظلة تلمسه وكان بينيك في الاسبوع تلات واربع مرات دلوقت بقي كل اسبوع مرة وبالحباية
ايه اللي حصلة مرة واحدة
راح كشف عند اتنين دكاترة وكلهم اجمعو ان دي حالة نفسية ولازم يروح لدكتور نفسي لكنة رافض فكرة الدكتور النفسي وبقي مكتفي بالحباية الزرقة

انتهاء الجزء الرابع
اتمني لو الجزء عجبكم تفاعلكم من اجل كتابة الجزء الخامس
الصدمة
قصة بقلم عادل المتميز
الجزء الخامس
...........
اخويا جه بالليل متأخر وجاب معاه اللاب ماما شافتة
ماما :: انت كنت مودي اللاب ده فين ؟
سعيد :: عملت له نسخة
ماما :: ليه ؟ مش لسة عاملة نسخة قريب باين
سعيد :: اه بس خرف وبقي بيهيس فقولت اروح اعملة
ماما :: ماشي .. هتتعشي اخلي اختك تحضرلك العشا
سعيد :: ماشي هدخل انا اغير هدومي
قومت انا سخنت الأكل ل سعيد
اخر الليل و بعد ما الكل دخل علشان ينام انا دخلت اوضتي وكانت الساعة اتنين الا عشرة وكانت اختي احلام في اوضتها من بدري بتكلم صاحبتها البنات
كنت حاسة اني هايجة اوي والفيلم رغم انه مكنش لسة دخل للمشاهد السخنة الا انه كان شددني اوي وكنت هموت واكملة . وزعلت جدا ان اخويا راح عمل نسخة للاب وبكدة مستحيل طبعا اعرف افتح اللاب
غيرت هدومي ولبست قميص نوم خفيف ومددت علي ضهري
غمضت عيوني وروحت بخيالي مره تانيه للفيلم وافتكر المشاهد اللي خلتني مولعة
معرفش ليه اتخيلت احمد هو البطل وانا اللي في حضنة وايده بتلامس كل جزء في جسمي
.. الصدمة...
قصة بقلم عادل المتميز
فضلت اتخيل احمد وهو بيحضني ويبوسني ويحسس علي كل حتة في جسمي لغاية ما بدأت اشعر بهمدان جسمي.. وشعرت كأني بروح في النوم
مش نايمة ومش صاحيه
وحد جه وكتفني من جسمي كله
شل حركتي بقيت غير قادرة علي الحراك نهائي
وايد بتتمد علي بزازي مسكهم اوووي
وفضل يفعص فيهم وحسيت بشئ
صلب جدا داخل مابين فخادي
شئ سخن حاسه بيه علي لحم فخادي
وملامس كسي
اااااااه من لذه المتعة والضعف وانا تحت منه وايده بتقفش في بزازي وزبه بيحك في كسي من فوق الأندر ..
اووووف علي دي متعة وهو ماسك حلمات صدري بين صوابعة وبيفرك فيهم بأيد والأيد التانيه ماسكني من وسطي وبيحشر زبه في كسي من فوق اللاندر
حسيت ان رجلي بتترفع له لوحدها بدون اي سيطرة مني اوراده
جسمي كان تحت سيطرتة هو وكسي كان بينفض وبينزل افرزات هيجاني وكأنة بيعلن له الأستسلام الكامل له
حسيت بأيده وهي بتنزع الأندر ويكشف عن كسي .. ولقيت انفاس سخنة بتلامس شفرات كسي
ااااااااااه اااااااااه .. مش قادرة . متعة رهيبه اووووووي وانا حاسه بحركة شفايفة علي كسي . ولسانة بدأ يخرج ويتحرك ويتوغل بين شفرات كسي
اهاتي بتخرج من بين ضلوعي وجسمي بيترعش من فرط اللذه
لحظات وبدأت اشعر بأنتهاك شرفي ودخول الشئ الصلب بين شفرات كسي
مقتحم كل شئ حتي اصبح زبه بالكامل جوايا
وجسده بالكامل فوقي .. ايدي حضنته ورجلي مرفوعة له ومفتوحة
وزبه بدأ العزف المنفرد علي اوتار كسي المولع .. وحسيت بنزول الدم من كسي
زبه بيدخل ويخرج واهاتي بتعلي وتعلي وايدي مكلبشه فيه مش عايزه اسيبه عايزه ينكني وينكني . عايزه زبه يفضل جوه كسي
حسيت جسمي اترفع من عالسرير واتحرك وببص لقيت نفسي في الحمام
كأنة حلم نايمة علي الأرض واحمد فوق مني هو اللي مدخل زبه في رحمي
اخدت شفايفة بين شايفي وزبي محشور في كسي وعمال ينيكتي بكل قوتة بيرزع زبه فيا . وجسمي بيرقص مع كل رزعة من رزعاتة في كسي
بعد وقت معرفش قد ايه حسيت بشي دافي بينزل في كسي ... ولقيت جسمي اترفع تاني من عالأرض كاني طايرة في الشقة .. دخلني تاني ونزلني علي سريري
في اللحظة دي كلبشة جسمي فكت وفتحت عيني وانا مخضوضة .. قومت زي المجنونة لقيت نفسي صحيت وكأنة حلم وهدومي علي جسمي محدش لمسها بس كسي غرقاااااان افرزات لذجة .. حمدت **** انه كان حلم واني لسة بشرفي ... بصيت علي اختي لقيت التليفون في ايدها بس نايمة
قومت بشويش وطلعت اندر من بتوعي وغيرت اللي كنت لابساه واخدتة وحطيتة في الهدوم اللي هتتغسل وبعدين دخلت الحمام غسلت كسي بالميه ونشفتة بس كنت حاسة زي ما يكون حد معايا في الحمام
مش شايفة حد لكن احساس داخلي جوايا قوي بيقولي ان في حد معايا
خرجت من الحمام بسرعة وجريت علي اوضتي ونمت للصبح
تاني يوم الصبح قومت من النوم علي الساعة تسعة وكان ميعاد المعهد بتاعي راح ومروحتش المعهد لبست عباية بيتي من بتوعي وخرجت كان اخويا صاحي بيفطر وماما في اوضتها لسة مكنتش قامت من نومها
سألت سعيد هي ماما مصحيتش قالي لا خبطت عليها علشان تعملي فطار قالت اعمل لنفسك مش قادرة اقوم وعايزة اكمل نوم
دخلت الحمام غسلت وشي وقولت اجهز الحمام واشغل السخان علشان اخد دوش يفوقني. بس الأول اعمل الفطار وافطر
وفعلا جهزت فطاري وعملت كوباية شاي وبعد ما فطرت دخلت الحمام قلعت هدومي وشغلت المايه الدافيه ونزلت تحت الدوش
.. الصدمة...
قصة بقلم عادل المتميز
وانا بستحمي حسيت بترباس الباب بيتفتح وشي كان عليه صابون نزلت تحت الدوش علشان اغسل وشي وبصيت لقيت الترباس فعلا مفتوح
استغربت ايه الهبل ده ؟ ده اللي هو ازاي
قفلت الترباس تاني وفضلت ابصلة شوية وبعدين رجعت اكمل حمومي وحطيت الصابون علس راسي ووشي بقي مليان صابون وسمعت تاني صوت الترباس وهو بيتفتح ولسة بغسل وشي بالميه علشان ابص عالترباس حسيت بقوة رهيبة زقتني عالحيطة دماغي اتخبطت وقعت . اغمي عليا
ومحستش بنفسي غير وانا نايمة عالكنبه ومتغطيه وماما واخويا واختي واقفين جنبي بيحاولو يفوقوني
دماغي مشوشة ومش فاهمة فيه ايه ولا فاكرة اللي حصل
ماما قالتلي ان اخوكي سمع صوت هبدك عالأرض وانتي بتقعي ودخل عليكي الحمام لقاكي واقعة عاللارض
ودخل جري صحاني اللي معرفتش افوقك ولا اقومك وشلناكي انا وهو وطلعناكي
انا بصيت تحت الملايه اللي متغطيه بيها لقيت نفسي عريانة خالص
انا :: اخويا دخل عليا الحمام كدة ؟! وشالني وانا من غير..
ماما ::وفيها ايه ده اخوكي .. في ايه
ايه اللي حصلك ؟
بقيت مكسوفة اوي ان اخويا شافني عريانة
معرفش يا ماما ومش فاكرة حاجة
راسي وجعاني اوي ومصدعة
ماما سرحت شوية وبعدين قالت ل اخويا ادخل اوضتك علشان هجيب ل اختك هدومها علشان تلبس
سعيد دخل الأوضة بتاعتة وماما جابتلي هدومي من الحمام وخرجت
ادتلي الهدوم ودخلت هي اوضتها اتصلت ب بابا في الشغل وحكت له اللي حصل وصممت انه لازم يجيب حد يشوف ام البيت ده فيه ايه .. وبابا بعد ما اطمن اني كويسة قالها اقفلي طيب علشان عندي شغل دلوقت
بعد ما لبست هدومي حاولت اقوم لكني كنت حاسة نفسي ضعيفة اوي ومعنديش اي مجهود اني حتي اقف علي رجلي . فضلت نايمة مكاني علي ضهري والغريب كنت حاسة بأكلان رهيب في كسي وعايزة اهرش فيه اوي
استغليت الملايه اللي كنت متغطيه بيها
وفتحت رجلي ودخلت ايدي بين فخادي وبقيت بهرش في كسي . لكن الهرش اتحول لهيجان ولقيت صوابعي هتقطع كسي من كتر ما كنت بدعك في بظري . هجت اووووي لدرجة ان

.. الصدمة...
قصة بقلم عادل المتميز جسمي كان بيتفاعل مع ايدي ووسطي كان بيترفع لفوق . وايدي التانيه حطاها علي بوقي علشان اكتم اهاتي اللي ممكن تخرج مني .. مرتحتش غير وانا منزله من كسي مايه دافيه
ومن يومها وانا علي طول هايجة بمارس العادة السرية بشكل مفرط وغبي

بابا جه من الشغل كنت قومت ودخلت اوضتي واول حاجة عملها لما عرف من ماما اني في اوضتي دخلي الأوضة علشان يطمن عليا
قعد معايا شوية وخرج وماما كانت مستنياه علشان تعرف عمل ايه . كلم حد . لكن بابا قالها لسة هيشوف الموضوع مش بسهولة كدة
وكالعادة الحوار بعد ما كان مجرد كلام بينهم ماما قلبتة لخناق لدرجة ان بابا المرة دي راح قايم متنرفز علي ماما وشتمها وقالها انتي ست مش متربية
علشان اتعودتي تعلي صوتك عليا وكان لسه هيضربها لولا تدخل اخويا سعيد اللي خرج من الأوضة بتاعتة علي صوتهم العالي وخرجت انا واحلام بردو علي صوتهم العالي في محاولو مننا للتهدئة بينهم لكن بصراحة كان اسلوب ماما مع بابا وطريقة كلامها معاه متغير ... ماما حلفت علي بابا ما هينام جنبها ولا هتكلمة
البيت بتاعنا بعد ما كان اجمل مكان في الكون بالنسبة ليا بقي مكان للمشاكل والخناق بين بابا وماما واحنا مش عارفين نعمل ايه
بابا نزل وساب البيت رغم انه كان جاي من الشغل تعبان وحتي ملحقتش يتغدي وماما دخلت اوضتها وحبست نفسها
وانا مبقتش عارفة اعمل ايه وحسيت ان نفسيتي تعبت
واخويا كمان لبس هدومة ونزل واختي احلام ولا في دماغها حاجةدخلت اوضتنا وفتحت الفيس بتاعها وعاشت حياتها مع صحباتها
قعدت انا عالكنبه وحطيت ايدي علي راسي مخنوقة وزعلانة علي اللي بيحصل بين بابا وماما
ومخرجنيش من المود ده غير احمد اللي لقيتة باعتلي عالفيس
ما صدقت انه بعتلي قولت في بالي بتيجي في اوقات بجد بكون محتاجالك فيها
اتكلمنا مع بعض اكتر من ساعتين ونسيت معاه مشاكل البيت وحالة الزهق اللي كنت فيها
وقبل ما يقفل معايا قالي حاجة غريبة جدا
احمد :: اه نسيت اقولك علي حاجة
انا :: ايه ؟
.. الصدمة...
قصة بقلم عادل المتميز
احمد :: انا امبارح حلمت بيكي
انا :: حلمت بيا انا ؟ حلمت بأيه بقي
احمد :: ههههههه حلمت وخلاص
انا :: ازاي يعني مش فاهمة .. بجد حلمت بيا ولا بتضحك عليا
احمد :: لا بجد حلمت بيكي . وحلمت جميل اوي كمان
انا :: جميل كمان . طب احكيلي
احمد :: لا مش هينفع اقولك بس عايز اقولك انه مكنش حلم عادي كان حلم في منتهي الروعة
انا :: مش فاهمة ؟ احمد وضح كلامك انا مبحبش طريقة الالغاز دي ومش عايزة افهمك غلط
احمد :: طب اقولك اعتبريني بضحك عليكي ومحلمتش هههههههههه
انا :: تنحت شوية قصاد كلامة ومبقتش عارفة ارد بأيه وجه في بالي علي طول الحلم اللي حلمته بيه
احمد :: بقولك انا هقفل بقي
انا :: احمد انا عايزة اعرف الحلم
احمد :: بجد مش هينفع احكهولك ممكن تزعلي مني
انا :: امممم مش فاهمة هو انت مش بتقول حلم حلو ؟
احمد :: اه حلو اوووووي كمان بس لو انا حكيته ليكي ممكن تزعلي وتفكريني
بكدب مع انه حاجة غصب عني يعني مش بمذاجي
انا :: وبعدين بقي يا احمد انت كدة خليت الفضول عندي هيموتني واعرف
احمد :: طب بصي انا فعلا مش هقدر احكيه دلوقت بس هحاول اقوله بأختصار شديد بس ممكن توعديني انك مش هتزعلي
انا :: ازعل من حلم لا طبعا .. انت لسة قايل ده حلم يعني حاجة مش بمذاجكك
احمد ::وعد مش هتزعلي ؟
انا :: يلا بقي متبقاش رخم
احمد :: حلمت اني كنت معاكي امبارح بالليل
انا :: اها اتقابلنا يعني ؟ طب ده هيزعلني في ايه
احمد :: ههههههه افهمي بس انا حلمت اني كنت معاكي عندكم في شقتكم وبالتحديد في الأوضة بتاعتك .. افهمي بقي انتي
انا :: احمد هو الحلم ده كان امبارح بالليل امتي؟
احمد :: اخر الليل يعني ممكن عالساعة اتنين او بعدها
انا :: احمد كفاية كلام كدة انا ماما بتنده عليا
احمد :: هههههههه ماشي بس مش زعلانة
انا :: لا مش زعلانة يلا بقي باي دلوقت
حطيت ايدي تحت راسي وروحت افكر معقول فيه كدة .. يحلم انه معايا وانا احلم اني معاه في نفس اليوم ونفس الليلة .. ؟
معرفش ليه وانا بفكر في احمد والحلم افتكرت الفيلم وبصيت علي اوضة اخويا المفتوحة وصوت جوايا بيقولي ادخل ابص عاللاب يمكن اعرف افتحة
او اجرب احط مثلا باس عيد ميلاد اخويا او رقم تليفونة
.. الصدمة...
قصة بقلم عادل المتميز
قومت علي طراطيف صوابعي ودخلت اوضة سعيد وقفلت الباب ورايا بشويش دخلت قعدت علي مكتبه ولقيت اللاب قدامي بحرك الموس وبفتحة فوجئت انه فتح معايا
مكنتش مصدقة .. ايه ده اللاب بيفتح معايا ؟ هو اخويا معملش له باس ولا نسخة؟
فتحت الفولدرات لغاية ما لقيت الفولدر اللي عليه الفيلم ومن حسن حظي اني فاكرة شكل الفيلم من بره
شغلتة وجريتة لغاية ما وقفت المرة اللي فاتت وكان جوايا فضول اشوف ملامح البطل اللي بيمارس مع البنت
ايده بتتحرك ببطئ بين فخادها وصوابعة ملامسه كسها والبنت انفاسها بتتسارع ورجليها بتتفتح للبطل اللي راح نازل براسه لبين فخادها
شفايفة بتقرب ببطئ نحو كسها واول ما لمس كسها بشفايفة حسيت بأنتفاضة بجسمي كله وكسي هاج اووي وايدي خلاص بقت خارجة عن سيطرتي وراحت لكسي
بطرف صباعي بداعب بظري براحة وعيوني مع البطل اللي لسانة بيتحرك ببطئ طلوع ونزل علي كسها
كل ده وملامح الوش لسة مش باينة
جت الكاميره علي وش البطلة اللي كانت بتعض بسنانها علي شفايفها وايدها ماسكة بيهم بزازها بتفعص فيهم
الكاميرة نزلت من علي وش البطلة لغاية ما وصلت لكسها ومنظر لسان البطل وهو بيتحرك علي كسها وبيلاعب بظرها وبينزل بشويش لفتحة كسها
حسيت كأن لسانة داخل في كسي انا
كان نفسي اوي ادخل صوابعي في كسي يمكن ده يبرد الولعة والنار اللي جوايا .. لكني كنت متمالكة نفسي
الكاميرة اتحركت وجابت زب البطل
وهو واقف شامخ والعروق مرسومة فيه .. ومنظر الراس وهي منحوتة نحت
خلي كسي جاب اكتر لدرجة ان صوابعي اتغرقت
.. الصدمة...
قصة بقلم عادل المتميز
قام ومسك رجليها ودخل بينهم وهو موجهة راس زبه في اتجاه فتحة كس البطلة
دخول الزب في الكس بطريقة التصوير القريبة جننتني لدرجة اني رجعت المشهد ده اربع مرات وايد بتدعك في بظري اووووووي واهاتي بدأت تخرج
وبزازي بتاكلني .. حاسة بحرقان لذيذ ماشي في عروقي وعايزه افرتكهم من شده التفعيص .. هموت وحد يمص حلماتي علشان يريحني
زبه بالكامل في كسها .. بيدخله ويخرجة براحة ورومانسية والبنت في عالم تاني .. عالم مفهوش غير المتعة والاهات واللذه
لكن الرومانسية مدمتش كتير البطل بقي بيرزع زبه بقوة في كسها
يخرجة ويرجعة يرزعة مرة واحدة بكل عنف . وايد خنقاها من رقبتها . والأيد التانية سانده رجليها المرفوعة
شويه وراح مطلع زبه ومسك البطلة خلاها تقعد علي ركبتها تحت زبه وهو واقف وبدأت تمص له زبه
المشهد ده اللي كنت شفتة لما دخلت اجيب بنطلون سعيد
بعد مص ورضاعة لزبه ولبيضانة رجعت نامت تاني علي ضهرها بأمر منة
ورفعت رجليها ورجع يدخل زبه مرة تانيه في كسها
نص ساعة من النيك والرزع والهبد في كسها لغاية ما البطل جسمة كله اتخشب وهو مدخل زبه بالكامل
الكاميره مركزة علي زبه وهو بينفض في كسها فهمت انه جابهم جواها
منظر زبه وهو بيطلع من كسها واللبن بينزل من كسها
بعد ما ناكها قرب من ودانها وقال كلام بصوت واطي مفهمتوش وفجاءة البنت لقت نفسها مرميه عالأرض جنب عربيتها عريانة وهدومها جنبها .. والغريب مفيش بيت اصلا في المكان ده
قامت وهي منهكة القوي ضعيفة لبست هدومها وركبت عربيتها .. وبتمسك الفون لقت الشبكة رجعت والجي بي اس اشتغل
اتمني يكون الجزء ده عجبكم
الي لقاء قريب بالجزء السادس
قصة الصدمة
بقلم عادل المتميز
.......
الجزء السادس
.........
خرجت من اوضة سعيد وانا حاسة بالخوف والمتعة
خوف من احداث الفيلم المرعب والمتعة من احداث الجنس والممارسة اللي فيه ..
البيت كله هس هس مفيش صوت نملة حتي فيه
دخلت الحمام قلعت هدومي ووقفت قدام المراية ابص علي جسمي
حسيت قد ايه جسمي فاير جسم يستاهل انه يحس بالمتعة
بقيت عمالة امشي ايدي علي جسمي وانا باصة عليه . ايدي بتتحرك علي كل جزء فيا من بزازي لبطني لطيزي
كنت هايجة اوي ونفسي في اللحظة دي يطلعي واحد زي اللي في الفيلم يمسكني يفعصني تحت منة
كنت حاسة اني عايزة اتناك اوووي
اتناك من غير رحمة او شفقة
وايدي راحت علي طول لكسي وبقيت عمالة العب فيه
شوية سمعت صوت باب الشقة بيفتح واخويا دخل من بره علي الحمام اللي لقاه مقفول . خبط علي الباب
انا :: مين
سعيد :: انا اخلصي مزنوق عايز افك مايه
انا :: حاضر ثواني وطالعة
لبست هدومي معدا الأندر مكنتش حابه البسه . حطيتة علي شماعة متعلقة في الباب وخرجت وسعيد دخل الحمام
دخلت الأوضة بتاعتي وطلعت علي سريري واتغطيت بملايه خفيفة علشان اختي متخدش بالها فضلت العب في كسي وانا بفتكر منظر الزب بتاع بطل الفيلم وهو بيدخل في كسها ولحظة نفض زبه ونزول لبنة في كسها خلاني كنت هقطع كسي وفلت ادعك فيه وايدي بتفعص في بزازي لغاية ما نزلت وارتاحت

بالليل عملت الأكل وكان بابا جه ونام في اوضة اخويا سعيد شوية وخرج بعد ما قام من النوم وقعد قدام التليفزيون وماما مخرجتش من اوضتها من ساعة المشكلة اللي كانت بينها وبين بابا
دخلت بعد ما جهزت العشا لماما لقيتها صاحيه وقاعد علي الموبايل واول ما شافتني دخلت راحت قفلت الشاشة وحطت الموبايل علي وشة
انا :: انا عملت الأكل
ماما :: مليش نفس اكل دلوقت
انا :: يا ماما اطلعي كلي معانا لقمة مش هنعرف ناكل من غيرك
ماما :: لا كلو انتو انا مليش نفس دلوقت
بقلم عادل المتميز
انا :: مش هنعرف ناكل من غيرك
ماما :: شيماء بقولك مش هاكل دلوقت انا لما اجوع هطلع اكل.. يلا اخرجي واقفلي الباب وراكي
خرجت من عندها وبابا سألني
ايه مش هتخرج تاكلك معانا
انا :: لا بتقول ملهاش نفس
بابا :: ماشي ..
انا :: طب ايه مش هتاكل انت كمان معانا
بابا :: لا كلو انتو انا هدخلها ومش هاكل غير معاها
بابا حنين اوي ومهنش عليه ان ماما متكلش معانا وفعلا دخل ليها الأوضة وقفل الباب وراه
........
مشهد اللي بين الأم والأب
...........
سامي فتح باب اوضة نومهم وكانت نظلة قاعده عالسرير وساندة ضهرها علي شباك السرير ورجليها مفتوحة وايدها من تحت بين وراكها وكانت مغطيه نصها التحتاني بملايه فمخدش باله هي بتعمل ايه
اول ما الباب اتفتح كانت نظلة قافلة شاشة الموبايل وبطلع ايدها من بين وراكها وهي بتزعق مين
سامي :: انا يا نظلة . مش عايزة تطلعي تاكلي معانا ليه
نظلة بنظرات فيها الاستغراب والزعل . انت مالك
سامي قرب منها وقعد جنبها عالسرير وحط ايده علي رجليها .. طب حقك عليا
نظلة :: شيل ايدك متلمسنيش وبعد اذنك عايزة اقعد لوحدي
سامي :: طب حقك عليا انا عارف اني اول مرة في حياتي اشتمك بس انتي اللي وصلتيني لكدة
نظلة :: سامي من فضلك اطلع برة انا عايزة اقعد لوحدي
سامي :: ايه ياستي ميبقاش قلبك اسود بقي مانتي بقيتي علي طول بتزعقي معايا وقدام اولادك وده ميصحش
نظلة :: لا و**** علشان صوتي بيعلي شوية تقوم تشتمني وعايز تضربني وكمان قدام اولادك .. لا تشكر بصراحة
سامي :: طب حقك عليا وادي راسك ابوسها
نظلة قامت وزقت ايد سامي جوزها قبل ما يبوس راسها :: سبني واخرج بعد اذنك
سامي :: يعني انا بصالحك تعملي كدة .. لدرجادي مش طيقاني
نظلة :: ايوة مش طيقاك ومش عايزك تتكلم معايا
بقلم عادل المتميز
سامي :: كمان بتقوليها كدة عادي. عموما انا جيت اتأسفلك علشان انا غلطت بردو اني شتمتك
سامي قام من جنبها وخرج وقفل الباب وراه
.......
بصيت لبابا اللي شاور براسة كدة متأسف انها مش هتخرج
انا :: طب تعالا كل معانا
بابا :: فين اختك ؟
انا :: كلت من شوية وهي في اوضتها
بابا :: هي احلام دي اربعة وعشرين ساعة في اوضتها .. احلام انتي يا زفتة
احلام خرجت من اوضتها .. ايوة يا بابا
بابا :: اعمليلي كوباية شاي
انا :: ايه ده انت مش هتاكل معانا
بابا :: لا مليش نفس .. ولا اقولك فيه جبنة ولا بيض مسلوق ؟
انا :: اه فيه بيض مسلوق في التلاجة
بابا :: خلاص قشري بيضة وحطيها في رغيف اكلها مع كوباية الشاي
انا :: خلاص انا هعلق علي الشاي ل بابا يا احلام واعملة الرغيف
احلام :: ماشي
عملت لبابا الشاي وجبتلة الرغيف عليه البيضة وقعدت انا وسعيد ناكل
بعد ما اتعشيت بساعة ماما ندهتلي وسألت علي بابا قولتلها انه دخل اوضة سعيد فقالت خلاص اعمليلي الاكل علشان اتعشي
دخلت عملت الأكل لماما وقعدت بعد ما اكلت حاولت اصالحهم علي بعض لكن ماما كان زعلها من بابا كبير اوي ومكنش بسهولة تصالحة مع ان ماما عمرها ماكانت كدة ولا بالقسوة دي يمكن علشان بابا عمره ما علي صوتة عليها ولا هي عمرها ماكنت بتزعق له
ومعرفش ليه الايام دي الخناقات بينهم بقت كتيرة بالشكل ده
مرت الأيام والمشاكل اللي كانت بين ماما وبابا كل مامادا بتذيد بينهم
وكمان حالة الخيالات بقت بتذيد معايا ومع ماما لكن الخيالات والاحلام المرة دي دخلت في سكة تانيه خالص سكة المحارم كتير كنت بتخيل اخويا هو اللي بينام معايا وكنت في اللاول بعد ما بجيب مايه شهوتي كنت بضايق من نفسي لكن كان غصب عني بحس اني مش قادرة اتحكم في نفسي ولا في كسي اللي بقي علي طول هايج
بدايه الخيالات مع اخويا كانت في يوم
كنت تعبانة فيه واخدة دور برد كنت حاسة انه مكسر جسمي وسخنت طول الليل وكنت حاسة اني مش قادرة اقوم من عالسرير واختي جنب مني هي وماما ماما قامت علشان تعملي شوربة دافيه وتسلق لي فرخة واخويا دخل علشان يطمن عليا
كان يومها لابس فنلة حمالات وشورت وجه وقف قدامي وبيسألني عاملة ايه وكدة ووقف يهزر معايا ومعرفش ليه عيني راحت لزبه اللي كان باين وواضح وضوح الشمس في الشورت
منظر زبه والراس وهي مرسومة في الشورت خلوني مش قادرة انزل عيني من عليه
وبالليل سخنت تاني واختي كانت نايمة
وحسيت كأنة حقيقي اخويا رجع علشان يطمن عليا جه وقعد جنبي
كنت نايمة علي جنبي . طيزي وضهري ناحيه الحيط ووشي ناحيتة .. حط ايده علي ضهري وهو بيسألني
شيمو عاملة ايه يا حبيبتي
حسيت لساني متلجم وجسمي متكتف
زي ما اكون مشلولة وبقول كلام انا مش فاهماه لكن هو كان فاهمني وبيكلمني
وكل شوية يبص علي اختي ويطمن انها لسة نايمة وايده بتتحرك علي جسمي بشويش وبراحة لغاية ما ايده نزلت من علي ضهري لغاية طيزي
والأيد التانيه مسكت ايدي وحطها علي زبه وخلاني امسكة ونزل بشفايفة وراح بايسني في شفايفي ..وفضل وقت كتير اووي يمص في شفايفي
حسيت بقوه مش عارفة مصدرها جاي منين كأن شخص تالت معانا في الأوضة بيفتحلي رجليا وخلاني نمت علي ضهري ورفعلي رجلي واخويا نزل الشورت بتاعة وطلع علي السرير فوق مني وحط زبه علي شفايفي وقالي مصي يا شرموطة.. مصي زب اخوكي يا متناكة
بقلم عادل المتميز
رغبه ومتعة في اني امص زبه كانت اقوي مني وشفايفي اتفتحت غصب عني واخدت زبه في بوقي وايده مسكتني من راسي وبقي عمال يدخل زبه في بوقي ويخرجة
بعد ما شبعني مص ورضاعه في راس زبه لقيته نزل علي صدري . وطلع بزازي من تحت القميص والبرا ونزل علي بزازي يعض فيهم .. كنت بتوجع وبصرخ بعلو صوتي لا لا ياسعيد بيوجعوني اووي . لكن شوية العض ومص لحلماتي اتحول الاحساس من الوجع للمتعة وبقيت بقوله اووووي
مصي بزازي اووووي . اووووف .. ااااه
ايه المتعة دي ...
بعد ما اخويا مص بزازي وهراهم تقريص وفعص بصوابعة وسنانة راح نازل بين فخادي ودخل علي كسي بلسانة
اححححححححح اححححححح اوووووف اووووووي كمان كمان .. اااااه حرك لسانك علي كسي اوووووي
لسانه بيتحرك حركات لولبيه علي كسي
طالع نازل مش راحم كسي ولا هيجاني
وصوابعة راحت فاتحة بين شفرات كسي ودخل لسانه جواه كسي طلع محن السنين اللي جوايا
حاسة كأن حد ماسكني من رجلي علشان اخويا ينتهك شرفي وراح قايم
وهو ماسك زبه وحطه علي كسي من فوق وبقي عمال يضرب بزبه علي كسي .. كنت بتلوي بوسطي تحت منه وبترجاه يدخل زبه في كسي
اااااه ياسعيد .. اه .. ارحم كسي .. ارحم هيجان اختك .. دخله .. دخله
سعيد :: ادخل ايه
انا :: زبك
سعيد :: ادخله فين
انا :: في كسي .. في كسي ده .. يلا تعبانة مش قادرة
سعيد :: عايزة تتناكي مني يا شرموطة
انا :: اه . عايزة اتناك منك اوووي .. اااااه اااااه .. يلا بقي دخله مش قادرة
وجه راس زبه قصد فتحة كسي وراح مدخله براحةوانا اهاتي بتذيد مع كل سنتي من زبه بيدخل جوه اعماق اعماق كسي لغاية ما بقي زب اخويا سعيد كله جويا وراح حاطط ايده علي وسطي ولقيت رجلي بتتلف حوالين وسطة
وبدأ الرزع والنيك القوي جدا في كسي
كنت حاسه ان زب اخويا من كتر ما كان ماليني ومالي كسي انه واصل لحلقي ( زوري)
اااااااووووي اوي كمان كمان .. اوووووف اوووف .. نكني اوووي .. ايوة كدة .. ارزع كمان .. ارزع اوووي
يالهوووي .ياخرابي .. احححححخ احححح
فضل سعيد ينيك فيا وزبه فاشخ كسي فشخ بعيدين لقيت جسمي كله بيترفع وبتقلب علي وشي ووسطي اترفع لفوق وطيزي انبرت له ( مفلقسة )
نزل علي خرم طيزي بلسانه .. وبقي عمال يلحس خرم طيزي . وبصباعة يبعبصني ويدخله ..ويخرجة وانا هايجة اووووي اول مرة احس بصباع ولسان علي خرم طيزي
وحسيت بعد كدة راح فاتح طيزي بأيده اوووي وحط زبه علي خرم طيزي وبدأ يحاول يدخلة
بدات اصرخ بعلو صوتي . لا يا سعيد .. بيوجعني مش قادرة.. لا حرام عليك .. تخين اوي
لكن مهما اصرخ ومهما ابكي كان تصميمة علي انه ينكني في طيزي اقوي بكتير من بكائي وصراخي
ومسبنيش غير وزبه داخل في طيزي
كنت بعيط من الوجع وايده عماله تضرب في طيزي
دخل زبه كله جوايا في طيزي وكنت حاسة اني هتشرخ شرخ منه ووجع رهيب مش قادرة استحملو
لكنه مكنش فارق معاه وجعي وراح ماسكني من وسطي ووقف علي رجليه
ونزل بوسطة وهو دايس علي وسطي وبدا يسحب زبه من طيزي ويدخله تاني.. كنت بتوجع وبصرخ واببكي بالدموع ..وكنت كل ما اترجاه يشيل زبه من طيزي كان رتم اداءه بيذيد ويتسارع والقوة في الدخول تبقي اشد
شويه كتير من النيك والفشخ لخرم طيزي راح شايل زبه من طيزي وهوووووب راح حاشرو حشر في كسي من ورا
بقلم عادل المتميز
حسيت ان روحي طلعت من صدري ورجعت مره تانيه ورجعت المتعة واللذه لكل حتة في جسمي .. فضل سعيد ينكني في كسي ومرة واحده لقيت ضوافرة غرزت في لحمي ودخل زبه بقوة رهيبة جوايا وراح منزل لبنة
غمضت عيني وانا حاسة اني شايفة اللبن وهو بينزل ينقط من كسي. فتحت عيوني لقيت اختي جنبي بتعملي كمدات وكل اللي فات ده كان مجرد حلم او شئ انا مش قادرة افهمة
ازاي كأنة حقيقي بالشكل ده وازاي يطلع حلم ..
خوفت تكون اختي حست بحاجة او قولت حاجة كدة او كدة فسألت اختي
هو انا نمت ؟
احلام :: انتي فوفتي .. طب الحمد *** اه انتي كنتي نايمة وبتنازعي
انا :: بنازع ؟ قولت ايه يعني
احلام :: لا مفهمتش .. كنتي بتقولي كلام مش مفهوم وراحة ضاحكة وقالت
شكلك كنتي بتقولي طلاسم
انا اخدت نفسي وحمدت **** .. قومت علشان عايزة ادخل الحمام
احلام :: رايحة الحمام .. لسة بحط رجلي عالأرض كنت هقع .. كنت دايخة اوي فأختي راحت سنداني ووصلتني وبعدين انا استندت عالحيطة لغاية ما دخلت الحمام
الغريب بقي اني اول ما دخلت الحمام
كل اعراض المرض راحت مني كأن مفيش فيا حاجة نهائي
هزلان جسمي راح . والصهد اللي كان طالع من جسمي مبقاش موجود . حتي وجع جسمي راح
وقفت قدام المرايه شوية وبعدين قلعت القميص ابص علي بزازي . لقيت بزازي فيها احمرار باين وحلمات صدري حمرا اووووي كنت هتجنن
اللي كنت فيه ده ايه بالظبط ؟ معقول ؟ ..
روحت لفيت بسرعة ورفعت ونزلت الأندر من علي طيزي وكانت المفاجئة التانية
بقلم عادل المتميز
طيزي حمرا زي الدم واثار ضرب الأيد باين اوووووي
حسيت برعب وخوف انا مش عارف ايه ده ؟ فروحت حطيت ايدي علي كسي لقيت حاجة زودت خوفي وقلقي
لقيت مايه بيضة لذجة نازلة خيط من كسي .. اتأكدت انه ده اللي بيقولو عليه حيوانات منوية بتاعة الرجالة
قعدت عالحمام وبقيت عمالة اغسل في كسي بالميه لكن اللبن عمال ينزل اكتر من عشر دقايق وكسي زي الحنفيه مش فاهمة ايه ده من كتر ما كنت في الحمام اختي قلقت ليكون اغمي عليا في الحمام وندهت عليا انتي كويسة وانا قولتلها اه بس بطني وجعاني
كنت بلطم علي وشي وخايفة ليكون اللي حصل ده مش حلم .. طب حلم ازاي واللي بينزل من كسي ده ايه
طب احمرار طيزي وبزازي ده ايه
فجاءة كسي مبقاش بيجيب حاجة
عملت حمام مايه ولبست القميص واول ما خرجت من الحمام رجعت تاني زي قبل ما ادخلة.. سخونيه وصهد طالع من جسمي . ووجع في جسمي كله لدرجة اني حسيت ان الدنيا كلها لفت بيا ووقعت
عالأرض واختي جت جري وندهت علي ماما علشان يدخلوني الأوضة
لكن كان اخويا سعيد اسرع من ماما وسندني مع احلام وعنيا عليه حاسة اني مكسوفة منة .. ده لسة نايكني من شوية
عارفين الاحساس بالخنقة وضيق التنفس
اهو هو ده اللي كنت حساه اوي بعد ما فوقت من الحلم
كان نفسي اعيط اوووي واحساس وحش اووي اني حلمت بأخويا بيعمل فيا كدة ومش مجرد حلم لا ده كان كأنة حقيقي مئة بالمئة .. حسيت بكل حاجة عملها فيا وبقيت طول الليل خايفة ومرعوبة من اللي حصل واللي شفتة
كنت عايزة حد احكيلة واقوله علي اللي بيحصلي واللي اتأكدت انه مش مجرد حلم
ماهو مستحيل ده يكون حلم .. طب لو دي مجرد احلام ايه اللي شفتة في جسمي ده واللبن االي كان ببنزل من كسي بعدها ده كان ايه ؟
النوم غلبني وصحيت الصبح علي صوت ماما وهي بتصحيني وبتطمن عليا وجايبالي سندوتشات وكوباية لبن علشان افطر علشان اخد العلاج بتاع البرد
فطرت واخدت العلاج وبعدها قولت ادخل الحمام اشوف جسمي هل العلامات فعلا موجوده علي جسمي ولا كل ده كمان كان وهم وحلم
دخلت فعلا الحمام واكتشفت ان العلامات الحمرا اتحولت لزرقان
حطيت ايدي علي راسي وسألت نفسي وانا هتجنن
ده حلم ولا حقيقي
تعبت نفسيا اوووي وبقيت بخف انام وبخاف ادخل اوضتي بخاف ادخل الحمام.. كل ما احس بحد واقف ورايا اتفززع
خدت كام يوم كنت هتجنن من حاله الخوف اللي كانت مسيطرة عليا
لكن مع الوقت لقيت ان متعتي في هيجاني ولقيت نفسي مستسلمة للشعور بالخيالات اللي هي اقرب للحقيقة اثناء حدوثها والحال اتحول مرة تانيه .. بالعكس ده بقي ازفت من الأول .. بقعد كتير جدا في الحمام . تقريبا بقي هو مكاني المفضل ..بقيت بدور علي مواقع السكس
واتفرج علي افلام .. بقيت بتخيل بأردتي وبمذاجي اخويا وهو بيعمل فيا
كل اللي ممكن تتخيلوه . ومش بس كدة انا بقيت بتسحب بالليل وادخل اوضتة وهو نايم علشان اشوف زبه
لانه كتير كان بينام بالبوكسر . واحيانا كنت بشوف بيضانة وهي خارجة من تحت البوكسر
كل ده كان بيحصل بأردتي اه لكن زي ما اكون مسحورة وعايزه اكون في الحاله دي علي طول وبأستمرار
اختي لحظت اني متغيرة واني مش علي طبيعتي
احلام :: انا عايزة افهم مالك بقي اليومين دول ؟
كنت فاتحة التليفون وبتكلم مع احمد وبنحب في بعض
سبت الفون
انا :: مالي؟
احلام :: مش عارفة بس حساكي متغيرة ..
انا :: متغيرة ازاي مش فاهمة
احلام :: يعني اغلب الوقت في الحمام
بتقعدي جواه بالساعة ومش مرة ده كتير
بقيتي بتحبي تقعدي لوحدك كتير .. مش نشيطة زي الأول .. ديما يا نايمة يا في الحمام .. بتقومي من النوم تعملي حاجات ولما نسألك تاني يوم عنها تقولي مش فاكرة
انا :: انا مش ملاحظة خالص اللي انتي بتقوليه ده .. وبعدين اكيد يعني بدخل الحمام علشان اعمل زي الناس
احلام :: شيماء انتي متغيرة بجد ..حتي اتكلمت مع ماما امبارح وقولتلها
انا :: ماما .. نفسي ماما وبابا يرجعو زي الأول مع بعض انا تعبت من زعلهم مع بعض
احلام :: اه يمكن ده اللي مخليكي كدة
انا :: مش عارفة .. يمكن
كملت كلامي مع احمد اللي قالي انه عايز يقابلني
فرحت جدا بصراحة وبدون اي اعتراض طبعا وافقت واتفقت معاه اننا ممكن نتقابل بعد المعهد
لكنة قالي انه عايز يقعد معايا اطول وقت وان الشوية اللي بعد المعهد مش كفاية فأتفقنا اني مش هروح المعهد بكره ونقضي الوقت كله مع بعض
..
وبكدة يكون الجزء السادس خلص
انتظرو السابع قريبآ
الصدمة
قصة بقلم عادل المتميز
.......
الجزء السابع
...........
وانا بتكلم مع احمد حسيت عيني بتغفل ودماغي تقلت وزي ما يكون حد بيشدني وبيكتفني مقدرتش افتح عيني ولقيت نفسي بنام او مجرد شعور بالنوم ولقيت نفسي في مكان زي ما اكون شفتة قبل كدة
اه المكان ده انا فكراه كويس اوي . فاكرة كل ركن فيه .. لكني مش قادرة احدد شفتة امتي وفين .. واقفة لوحدي في مكان مفهوش حد . بيت كبير . كبير اوووي .. بصيت لفوق عيني مجبتش السقف .. وكاني موجوده في بير ملوش ارار .. والدنيا فوق ضلمة
سمعت صوت خطوات جاية من بعيد روحت بعيني اشوف مين اللي جاي
وانا بسأل نفسي انا فين
صوت رجلين بتمشي عالأرض وفيه ملامح لراجل جاي عليا من بعيد .. كأنه جاي من اخر الدنيا . لكن فيه ضباب وشبورة قدامي مش قادرة اشوف مين اللي بيقرب عليا
لقيت ايد بتتحط علي كتفي من ورا جسمي كله اتنفض وانا ببص ورايا . وفجاءة ملقتش حد
ببص قدامي لقيت الشخص اللي كان في الفيلم الجنسي .. ايوة هو .. هو بملامحة وبشكلة وبتفاصيلة .. ايه ده
انا افتكرت . معقول . ده نفس البيت اللي شفتة بالفيلم
الراجل وايده مسكت ايدي شدني عليه وحضني .. حضني اووووي والدنيا ضلمت وكأني سافرت معاه وجوه حضنة وحسيت اني روحت في مكان تاني .. مكان غير اللي كنت فيه ..
عريانة مش لابسه اي هدوم .. قاعده علي ركبي ووشي في اللارض برفع وشي لفوق لقيت رجلين شكلها يخوق قدامي . رجلين سمرا اووووي . وضوافرة طويلة كأنها حوافر .. عيوني طلعت لفوق وضربات قلبي من الخوف والرهبه كانت هتطلع من بين ضلوعي .. شفت زبه مدلدل من بين فخاده . رغم سواده الشديد الا انه كان بيلمع اوووي والعروق تكاد تخرج منه
وبيضانه نازلة منه ومدلدلة .. زب عمري ما كنت اتخيل انه لبشر من كتر
قصة بقلم عادل المتميز
ماكان كبير وعريض .. عيوني فضلت تطلع لفوق شفت بطنة المتقسمة بالعضلات ووشه اللي كان مش باينلة ملامح من كتر ماكان اسود
عبد زنجي شديد الفحولة قدامي قرب مني وحط ايده علي كتفي واول ماايده لمستني حسيت بشئ غريب بيدخل في جسمي . شئ صعب وصفة كأنه ماس كهربائي بيدخل جوايا حتي حسيتة في عضمي .. كنت بتألم وبصرخ بأعلي صوت فيا لكن الصوت مش طالع مني مش سمعاه .. شال ايده من علي كتفي ومده ليا علشان امسكها .. بصيت له وانا بترجاه يسبني
بترجاه بصوت مش مسموع مع اني بتكلم .... ايدي راحت ل ايده
وفجاءة صحيت من نومي مخضوضة علي صوت صراخ ماما
كنت زي المتكتفة وفجاءة اتفكيت
اختي جريت وانا فايقة مش فاهمة في ايه .. دايخة مش مركزة .. قومت من عالسرير بجر في رجلي جر . وقعت عالأرض وقبل ما اقع سندت بأيدي عالسرير .. تمالكت نفسي وخرجت .. شفت شقتنا بتولع .. والشبابيك بتتكسر
وفيه ناس كتير معرفهمش في الشقة
مشيت في وسطهم وانا بدور علي حد من اهلي .. بنده علي اختي .. وبنده علي ماما .. وبنده علي بابا وعلي اخويا
ان حد يرد عليا او يقولي في ايه
وكل الناس اللي في الصالة وششهم واحدة .. محدش بيتكلم .. والنار ماسكة في الستاير .. لقيت نفسي قدام باب الشقة فتحت الباب وخرجت
قصة بقلم عادل المتميز
وبقفل الباب وقبل ما انزل عالسلم لقيت الباب اتفتح واخويا بيندهلي صوت عالي .. شيماء رايحة فين
في اللحظة دي لقتني بصحي من النوم
بصيت ل اخويا وبصيت عالشقة
وانا مش فاهمة في ايه
سعيد :: شيماء انتي رايحة فين
انا :: هو انا ايه اللي جابني هنا
سعيد :: معرفش انا كنت في الحمام وخارج لقيتك بتفتحي باب الشقة وبتخرجي .؟ انتي كنتي نايمة !؟
انا بأستغراب شديد :: معرفش
دخلت الشقة بسرعة لقيت الشقة مفيهاش حاجة .. ومفيش حد فضلت ابص عالشقة واخويا دخل ورايا وهو مستغرب .. وبيقولي . شيماء انتي لسة نايمة
انا :: لا لا بس هي الشقة مكنتش مولعة ؟
سعيد :: انتي شكلك كنتي بتحلمي . وكويس اني لحقتك قبل ما تنزلي ونتفضح .. انتي كنتي هتنزلي بقميص النوم يا شيماء
ببص علي نفسي لقتني بقميص النوم وكمان شفاف وفوق الركبه . جريت علي اوضة نومي
دخلت الأوضة بتاعتي وانا مذهولة ايه اللي انا فيه .. ده اكيد شئ مش طبيعي وبدأت اتأكد ان فيه حاجة مش طبيعيه
في نفس الليلة علي الساعة اتنين ونص
ماما خرجت من اوضتها واخويا سعيد كان في الأوضة بتاعتة سهران قاعد عاللاب بتاعة ولمح ماما وهي ماشيه رايحة عالحمام لكنة محطش في دماغة انها هي كمان ممكن تكون ماشيه وهي نايمة
الكهرباء بدأ ترعش شوية وبعدين النور انطفي نهائي

مشهد نظله في الحمام
........

نظله دخلت الحمام وقفلت علي نفسها الباب من جوه والكهرباء انقطعت
وظهر ليها شخص في الخمسين من عمره وكان واضح انه مسيطر عليها سيطرة كاملة ومتحكم فيها
بتقرب من البانيو وبتفتح الحنافيه وبتملاه بالمياه والصابون
بتقلع هدومها وبتنزل جوه البانيو
وبتنام جواه .. ايدها بتحسس علي كل جسمها وبتروح لكسها . بدخل صوابع ايدها اليمين جوه كسها وايدها الشمال بتفرك وتفعص في بزازها
صوتها بيخرج اهات وصوابعها راشقه جوه كسها الممحون
الصوت مكنش حد سامعة في الشقة المرة دي غير شخص واحد الشخص ده سعيد ابنها .. سمع صوت مامته نظله وهي بتتأوه وبتتغنج زي الشراميط رغم انه كان حاطط السماعات في ودانة وبيسمع فيلم سكس الا ان صوت مامتة كان واصل له اعلي بكتير من صوت الفيلم
قصة بقلم عادل المتميز
قفل اللاب وخرج وهو بيحاول يوصل لباب الحمام في الضلمة لغاية ما قرب من باب الحمام اللي كان موارب
وفجاءة الكهربا جت والشقة كلها نورت
وشاف منظر عمره في حياتة ماكان يتخيل انه هيشوفه
مامتة نايمة عريانه جوه البانيو وبتتأوه زي الشراميط وهايجة رجليها مرفوعة لفوق وصوابعها جوه كسها
سعيد رجع لورا وهو مش مصدق اللي مامته بتعملة في الحمام فضل يرجع لورا لغاية ما خبط بضهرة في الحيطة
ورجع علي الأوضة بتاعة وبص علي ابوه اللي كان نايمة علي السرير التاني اللي في الاوضة رجع قعد علي مكتبه
قدام اللاب بتاعة ومنظر مامته قدام عنيه .. لحظات ولقي مامته معديه قدام باب الأوضة عريانه وجسمها غرقان المايه .. دخلت اوضتها وقفلت باب اوضتها
سعيد قام واتسحب علي طرطيف صوابعة لغاية ما خرج من الأوضة بتاعتة ووقف في نص الصاله
عين علي اوضة مامتة وعين علي بباه
..........

تاني يوم الصبح قمت لبست هدومي وعملت سندوتش عالسريع مع كوبايه شاي ونزلت علي المعهد بتاعي
وطبعا كنت متفقة مع احمد اني مش هروح المعهد وهينتقابل بره في مكان كنا متفقين عليه
ركبت الباص اللي متعوده اركبه ومشيت ونزلت في المحطة اللي هقابل فيها احمد . واول ما نزلت لقيت احمد مستني
انا :: هاي احمد
احمد :: هاي شيماء ..
انا:: اتأخرت عليك ؟
احمد :: لا خالص .. ها ايه رئيك نروح نفطر ونشرب حاجة في كافيه قريب من هنا انا بحبه اوي وكمان هادي جدا
انا:: زي ما تحب انا معاك زي ما انت حابب.. بس انا فطرت
احمد :: ياستي مكنش شندوتش جبنه وكوبايه شاي دول .. هو ده فطار
انا وقفت بعد ما كانت ماشيه و بصيت له وانا مبتسمه وكلي ذهول
احمد ::هههههههههه عارف عايزة تقولي ايه . انا قولتلك انا بحس بيكي وبحس نفسي علي طول شايفك..
انا :: بضحك ضحكة مليانة استغراب وفضول كبير اني اعرف
ده اللي هو ازاي يعني ؟،انت عرفت منين بجد اني فطرت شندوتش جبنة ومع السندوتش شربت شاي ؟
احمد :: طب نمشي . شكلنا مش حلو كدة.. بجد انا نفسي مش عارف بس عايز اقولك اني بشوفك ديما قدامي
قصة بقلم عادل المتميز
حتي وانتي في البيت بحس بيكي واحيانا بتخيلك يعني مثلامثلا لابسه ايه . بتاكلي ايه بتشربي ايه . بصي كل حاجة بتعمليها انا بحس اني شايفك وانتي بتعمليها
انا :: ايه ده بقي ؟ انت هتقلقني منك ليه بقي
احمد :: اشمعني بقي
انا :: يعني فيه حاجات المفروض انت حتي مينفعش تتخيلها
احمد ::هههههههههه اه فهمت ياستي هو انا يعني بشوفك بجد انا بتخيل اني بشوفك لكن اكيد مش هكون شايفك بجد
انا ::ههههههههههه **** يستر بقي وميكنش بتشفني بجد
اول ما قولت اسم **** قدام احمد وشه احمر وتحس ان عروقة انتفخت للحظات لكني مركزتش اوي مع انفعالات وشه
احمد :: وصلنا الكافيه
انا بأستغراب ودهشة :: ده ؟ تصدق انا جيت هنا كتير جدا جدا والشارع ده بالذات ليا صاحبتي ساكنة قريب من هنا وياما ولما كنت بروحلها ياما عديت من هنا
والكافيه ده اول مرة اشوفة . وبعدين ده شكله قديم . غريبه اني عمري ما خدت بالي منه
احمد ابتسم ودخلنا الكافيه
قعدنا علي طربيزه في اخر الكافيه
لحظت ان الكافيه تقريبا مفهوش غيرنا . هو واحد بس اللي قاعد بعيد
احمد :: ها . تفطري ايه بقي؟
انا :: انا هشرب عصير
احمد :: خلاص وانا كمان هطلب عصير
وشوية كدة نفطر
انا :: ماشي
احمد طلب اتنين عصير
انا :: قولي بقي انت ليه طلبت نتقابل
احمد :: يعني انا راضي ضميرك ده سؤال
انا :: اها . سؤال طبعا .. وعايزة اجابه
احمد :: علشان نفسي اقعد معاكي ونتكلم وانا شايفك وانتي شيفاني .
انا :: بس كدة ؟!
احمد :: مع اني علي طول شايفك بخيالي بس اكيد انا حابب اقرب منك بجد واقعد معاكي بجد .. عارفة انا نفسي نتجوز
ابتسمت ابتسامة عريضة :: ايه ده ؟ نتجوز ؟ ده احنا حتي اول مرة نقعد مع بعض .. نتجوز كده مرة واحده
احمد :: اقصد يعني فيما هو قادم .اكيد نفسي نتعرف ببعض اكتر . بس في النهايه اتجوزك
قصة بقلم عادل المتميز
انا :: قولي طيب انت بتقول انك علي طول بتتخيلني وقولت انك حلمت بيا انا عندي فضول اعرف انت بتتخيلني ازاي وكمان حلمت بيا ازاي
احمد :: بصي ياستي.
الجرسون جه وجاب العصير واحمد سكت
بعد ما الجرسون حط العصير علي الطربيزه احمد كمل كلامة
انا قولتلك انا بتخيلك ازاي . كفايه اني اغمض عيني واسرح فيكي او في اللي عايز اعرفة فبتخيلة
انا :: اممممممممم؟
احمد :: تحبي تشوفي
انا :: طبيعي مانا قدامك دلوقت هتتخيل ايه
احمد :: ههههههههه مانا ممكن اتخيل حاجة عندي فضول مثلا اعرفها
انا :: مش فاهمة
احمد :: طب لحظة وهفهمك
احمد غمض عنيه للحظات وانا لما احمد غمض حست بدوخة خفيفة وعدم اتزان والدنيا دخلت في بعضها للحظات حطيت ايدي علي وشي ثواني واول ما الدوخة راحت وبدأت افوق
احمد :: تحبي اقولك انتي لابسه ايه من تحت ؟
اتكسفت ووشي حسيته احمر من الخجل وقلت له انا كده هقوم امشي .. رغم ان جواي فضول رهيب طبعا عايزة اشوف احمد فعلا عارف ولا دي مجرد خيالات ملهاش علاقة بالحقيقة
احمد :: لا خلاص هسكت بس
انا:: مع اني متأكدة انك مش هتعرف بس اسكت احسن
احمد ::ههههههه حاضر بس هو لونه احمر وفوق منهم قميص اصفر بخطوط بيضة
اتصدمت بجد وحسيت اني عريانة سكت وتنحت ولقتني بتهرب منه وب بقوله . مفيش حمام هنا
احمد :: اه فيه .. بصي هتطلعي الدور اللي فوق هتلقيه عالشمال
قمت وطلعت واول مادخلت الحمام قفلت الباب وسندت بضهري عالباب وحطيت ايدي علي وشي
وبعدين رحت لمراية الحمام اللي فوق الحوض وقفت قدامها شوية وبعدين . رفعت الجيبه علشان اتأكد رغم اني كنت متأكد ان القميص اللي لابساه فعلا اصفر مخطط بخطوط بيضة ولابسه من تحته طقم اندر وبرا لونه احمر
كنت هتتجنن وحسيت ان وشي سخن اووي بيطلع صهد .. فتحت الحنفيه وغسلت وشي ونزلت قعدت مع احمد وانا حاسه نفسي متوترة ومرتبكة جدا جدا جدا
احمد :: هو انا ضايقتك؟
انا :: لا ابدا بس مش عارف ده ازاي . انا بدأت اشك انك مخاوي
احمد :: ههههههههه مخاوي ؟ طب بقولك ايه انا جوعت وعايز اكل
شيماء :: ماشي ناكل انا كمان جوعت

........
في البيت
........
الساعة عشرة الصبح كانت نظله صاحيه من ساعة وقاعده عالكنبه براحتها تانيه رجليها الأتنين وقاعده
ماسكة موبايلها وبتتكلم مع اختها عالماسنجر ومكنتش واخده بالها ان وراكها والأندر بتاعها باين من تحت الجلبيه اللي لابساها وسعيد في اليوم ده مرحش المدرسة لانه كان سهران للفجر وقام علي الساعة عشرة علشان يدخل الحمام
دخل الحمام ولما خرج كان حس بالجوع خرج من الحمام عالمطبخ عمل سندوتشين وخرج قعد علي الكرسي اللي كان قصاد الكنبه اللي مامته قاعده عليها
قصة بقلم عادل المتميز
احمد في اللاول مكنش مركز وبياكل لكنه لمح وراك مامته قدامة واللأندر الأبيض قدام عنيه
حاول يبعد عنيه عن مامتة او يقوم من مكانه لكن افتكر ليلة امبارح ومنظر مامته . ودلوقت وراكها البيضة اللي زي الملبن واندرها اللي بيلمع من البياض قدام عنيه المنظر خلاه قاعد مكانه وكل شويه يوطي وشه وهو بياكل وعنيه تروح لبين فخاد مامته
سعيد رغم انه بعيد كل البعد عن فكرة جنس المحارم ولا اصلا كان في دماغة
بس غصب عنه منظر مامته كان مخليه قاعد في مكانه وعنيه كل ثانيه وكل لحظة داخله جوه فخادها
سعيد خلص فطار
نظله :: خلصت اكل ؟ دخل بقي الطبق في المطبخ وعلق علي البراد عايزه كوبايه شاي
سعيد قام ودخل الطبق وعلق علي براد الشاي وخرج كانت نظله قعدت عادي
سعيد :: ماما هو انتي وبابا هتفضلو كدة زعلانين من بعض كتير
نظله :: خليك في حالك انت
سعيد :: ماشي .. هي شيماء فين
نظله :: راحت المعهد
سعيد :: اها طيب انا هقوم اكمل نومي
نظله :: وهتذاكر امتي بقي ؟
سعيد :: لما اصحي بقي ان شاء اللهن
نظله :: لما تصحي .. و**** انت ما هتنفع
جرس تليفون نظلة رن
نظله :: نعم ؟
سامي :: هتعملي اكل ايه النهارده
نظله :: لسة مش عارفة . انت عايز تاكل ايه
سامي :: انا بفكر اجيب سمك جاهز وانا جاي
نظلة :: ماشي انا كدة كدة مش قادرة اقف في المطبخ .. ابقي هات سمك مقلي وانت لو عايز مشوي هات علي قدك
سعيد :: بابا هيجيب سمك؟
نظله :: اه
سعيد :: خليه يجيب معاه جمبري
نظله :: ابنك بيقولك هاتلة جمبري معاك
سامي :: لا انا هجيب سمك مقلي بس .. يلا سلام علشان عندي شغل
نظله :: ماشي سلام.. ابوك هيجيب سمك مقلي بس
احمد :: طيب . . دخل اوضتة بتاع نص ساعة وبعدين رجع للحمام لانه معرفش ينام من هيجانه .. ضرب عشرة وبعدين رجع دخل اللأوضة بتاعتة
قصة بقلم عادل المتميز
.......
انا :: هنفضل قاعدين هنا كتير .؟
احمد :: ايه زهقتي مني ولا ايه
انا :: مش قصدي . انا اقصد يعني بقالنا ساعتين قاعدين هنا . ما تيجي نروح اي مكان تاني لو حتي نتمشي شوية
احمد :: ماشي نتمشي شوية وبعدين هاخدك لمكان بحب اروحة جدا
انا :: ايه هنروح فين ؟
احمد :: ايه رئيك نطلع المقطم ولا اقولك نتمشي شوية وبعدين هاخدك علي جنينة حلوة نقعد شوية وسط الزرع والهواء النقي
انا:: لا بس استني افهم .. انت بقي كدة بتطلع المقطم كتير
احمد :: ماله المقطم ؟
انا :: لا بس بسمع من صحباتي انه مكان للشقط وكدة .. انت بقي بتروح ليه؟
احمد :: هههههه هو حقيقي مكان للحبيبة بس انا بروحة يامع شلة صحاب رجاله يا لوحدي. يعني بحب الهدوء والروقان اللي فيه
انا :: لا ياحبيبي متروحش تاني هناك
احمد :: ايه ده انتي قولتي ايه
انا :: متروحش تاني هناك
احمد :: لا اللي قبلها
انا:: ههههههههه لا مقصدش
احمد :: بقي كدة يعني حتي لما تقوليها تقولي مقصدش.. زعلت علي فكرة
انا :: ههههههههههههه طب يلا بينا
احمد :: هههههههههه ماشي بس تقصديها علي فكرة
انا :: متبقاش رخم بقي .. يلا بينا
احمد يلا
احمد اخدني واتمشينا وحرفيا قضينا يوم جميل في حديقة هاديه ولما جه ميعاد مرواحي من المعهد قلت له اني لازم اروح البيت دلوقت علشان محدش في البيت يقلق عليها
احمد وصلني لغاية محطة الباص واول ما ركبت طلعت الباص ودخلت جوه وبصيت من الشباك اللي قدامي عليه لقيته اختفي

مشهد من شغل سامي بابا شيماء
...........
سامي :: بقولك ايه يا ادهم متعرفش حد من اللي بيقرا في البيت وله في شغل طلوع السحر والكلام
ادهم :: لا معرفش بس لمين
سامي :: و**** ماعارف اقولك ايه يا ادهم بس البيت عندي بقاله فترة مش طبيعي والوليه عندي في البيت شكلها بتشوف حاجة في البيت وكمان انا بقالي فترة فيه حاجات مش طبيعية فعلا عندي في البيت بتحصل
ادهم :: حاجات زي ايه
سامي :: فلوس بضيع وبعدين القيها .. مفاتيحي تختفي وبعد ما ادور عليها طول اليوم فجاءة القيها في المكان اللي دورت اصلا فيه
حاجات ممكن اكون فاكر اني حاططها في مكان القيها في مكان تاني خالص
كمان فيه حاجة اصلا حصلت معايا من كام شهر كنت فاكرها بسبب مرض او اني عجزت بس لما بدات افكر في الموضوع قولت يمكن له علاقة بالجن
ادهم :: مبقتش قادر تمارس الجنس ؟ يعني بتاعك مش بيقف
سامي :: اه فعلا . انت عرفت منين ؟
ادهم :: انا قريت مرة الموضوع ده عن الجن العاشق .. هي مراتك اللي عليها جن
سامي :: مش عارف و**** يا ادهم بس مراتي بقت علي طول متعصبة وديما صوتها بقي يعلي عليا . وكمان بقينا مع بعض زي الاغراب انا بنام مع سعيد ابني في الاوضة بتاعتة بس يعني ايه جن عاشق
ادهم :: الجن العاشق ده بيكون معاها يعني وممكن يمارس معاها كمان الجنس ...طب انت ملاحظ حاجة تانيه عليها . مثلا بتحب تقعد في الحمام كتير.. او منعزلة عنكم . او مبقتش بتعمل حاجة في الشقة . يعني ديما كسلانة .. كدة يعني
سامي :: في اللحظة دي سامي افتكر يوم ما نظلة وقعت وغابت عن الوعي ولما دخل عليها لقي رجليها مرفوعة لفوق زي ما يكون حد نايم معاها وبيمارس فعلا فيها الجنس
ادهم :: سرحت في ايه ؟
سامي :: لا لا مفيش بس كل ده بقي بيحصل فعلا
ادهم :: اه . الموضوع شكله مقلق فعلا
عموما انا مرة من العيله كانت بنته عليها جن عاشق وجابو حد من الشيوخ
هبقي اتصلك عليه واشوفه وارد عليك
سامي :: ضروري جدا في اقرب وقت **** يباركلك
ادهم :: لا من عنيا
قصة بقلم عادل المتميز
سامي :: بس الموضوع ده ضروري جدا
ادهم :: ياعم و**** من غير ما تقول انا قاري وعارف ان الموضوع ده بالذات لازم يتعالج خصوصا ان الجن العاشق ده من اخر انواع الجن
سامي بعد شوية كلم نظله وقالها انه خلاص هيشوف حد يجي يشوف الشقة بتاعتهم ان كانت مسكونة بالجان ولا لا
ونظله بتكلمة قالت اخيرا صدقت ان شقتنا فيها جن واخيرا هتجيب حد
في اللحظة دي سمعت صوت زي ما يكون صراخ بغضب والكهرباء بقت بترعش وصوت انفجار هائل حصل في الشقة وعلبه الفيز اللي فيها مفاتيح الكهربا بتاعة الشقة ولعت
نظله قفلت مع سامي وراحت تشوف ايه اللي حصل
وبعدين رجعت كلمت سامي وقالتة يتصل بكهربائي حالا علشان حصل قفله وعلبه الفيوز ولعت وهي بتكلمة
وفعلا سامي قفل معاها واتصل بالكهربايي اللي بيتعامل معاه وقاله يروح بسرعة الشقة يشوف الماس ده سببه ايه ويصلحة
انا روحت البيت ولقيت الكهربائي واخويا سعيد معاه واثار حريق في الحيطة اللي جنب الباب
انا :: ايه ده هو فيه ايه يا ماما
ماما :: معرفش كنت بكلم ابوكي في الموبايل وبعدين سمعت صوت فرقعة
قفلت معاه وروحت ابص لقيت نار طالعة . كلمت ابوكي كلم الكهربائي واهو بيصلح

.....
بعدين يومين ادهم زميل سامي قاله انه كلم قريبه وجاب له رقم الشيخ وهو كلمة وشرح له اللي بيحصل
سامي ::طب كويس وقالك ايه؟
ادهم ::هو مستني منك تليفون وعايز يقعد معاك شوية قبل ما يروح البيت عندك
سامي :: معنديش مانع هات الرقم اكلمة
سامي اخد الرقم من زميله ادهم واتصل بالشيخ واتفق معاه هيروحلة بكرة يقعد معاه شوية
سامي بعد ما روح البيت حكي لسميرة مراتة وقالها انه بكره بعد الشغل هيروح يقابلة وممكن في خلال الاسبوع ده الشيخ يجي الشقة
وفعلا سامي تاني يوم راح قعد مع الشيخ وحكي له كل خاجة بتحصل بالظبط والشيخ قاله ان البيت مسكون
بجني عاشق وانه هيروحله بعد يومين
بس لازم يجيب الحاجات دي من عند العطار ولازم مراتة تستحمي قبل ما تنام اليومين اللي قبل الزيارة والمايه تكون محطوط عليه اللي هيجيبة
الشيخ عرفة المقدار بالظبط وهو يقرا عليها ايه
وفعلا سامي مشي من عند الشيخ وراح لعطار في وسط البلد قاله عليه الشيخ
وجاب اللي مكتوب في الورقة
لكن وهو مروح البيت عربية خبطتة ووقع علي رجليه اتكسرت والناس اخدتة للمستشفي جبس رجليه ولما روح البيت وحكي لمراتة افتكر انه مش عارف الكيس راح فين وحتي الورقة اللي كان مكتوب فيها الطلبات راحت مع الكيس بابا زعل جدا لان الطلبات اللي اشتراها دي تمنها معدي الالف ونص..
بابا قرر انه مش هيروح للشيخ تاني بعد ضياع اللي اشتراه وقال لماما هجيب منين فلوس تاني اجيب بيها اللي طلبه
وكمان **** اعلم هتنفع ولا ده دجل وشعوذة

........
فات اسبوع وبابا صحي من النوم علي صوت صراخ ماما قام جري وراح اوضة نوم ماما ملقهاش وسمع صوتها وهي بتتأوه وتتغنج الصوت كان خارج من الحمام
حاول يفتح باب الحمام الا انه كان مقفول من جوه فضل يخبط وهو بينده علي ماما لدرجة اننا كلنا صحينا وروحنا لبابا وبنسأل فيه ايه
لقينا ماما خارجة من باب الحمام ماشيه علي اوضتها وكأنها مسحورة . مشفتناش ولا بصت علينا
في اللحظة دي بابا دخل علي ماما اوضتها وسمعتة وهو بيزعق وبيقولها انا بكرة هروح تاني للشيخ ولازم احط حد للمهذلة دي
تاني يوم انا روحت المعهد عادي ونسيت اللي حصل بالليل وبعد ما خلصت المعهد قابلت احمد كان مستنيني وقفت معاه شوية واتمشينا بتاع نص ساعة روحت البيت
اول ما وصلت قدام باب الشقة رنيت الجرس وفضلت واقفة مستنيه حد يفتحلي الباب ملقتش حد فتح .. رنيت مرة واتنين ولسة هرن التالتة لحظت ان الباب شبه مفتوح مش مقفول قفلة كاملة
قصة بقلم عادل المتميز
حطيت ايدي عالباب لقيتة اتفتح استغربت مين اللي نسي الباب مفتوح
دخلت وحطيت شنطتي جنب التليفزيون وندهت علي ماما بس مكنش حد في الشقة
دورت عليهم في الشقة
اخويا ولا حتي اختي ولا ماما وطبعا بابا المفروض انه في شغل
طلعت تليفوني واتصلت علي مرة لكنه جرس محدش بيرد
اتصلت تاني ردت ولقيتها بتقولي انها في المستشفي مع بابا
انا :: نعم ؟ مستشفي .. ليه ايه اللي حصل
ماما :: مش عارفين فيه ايه بس باباكي تعب في الشغل ووقع من طوله وزمايلة ودوه المستشفي واتصلو بينا واديني هناك ولسة مش عارفة فيه ايه
انا :: يعني بابا ماله تعب ازاي
ماما :: مش عارفه والدكاترة هنا بتجري شمال ويمين ومدخلينة غرفة الرعاية الحرجة ومحدش هنا عايز يقولنا ماله
انا :: بابا في انهي مستشفي يا ماما انا هاجي ليكم
ماما :: احنا في مستشفي( .... ) لا انتي متجيش خليكي وانا هبقي اطمنك لما اعرف حالتة
فضلت طول الوقت خايفة وقلقانة علي ماما وكل شوية اتصل بيها علشان اطمن علي بابا وماما مكنتش عارفة حاله بابا ايه بالظبط ولا ليه وصل لكدة
لغاية ما تليفون ماما اتقفل ومعرفتش اوصلها
........ ...
في المستشفي
.............
كانت نظلة في المستشفي مع ادهم وصابر زمايل جوزها في الشغل . هما اللي كانوا معاه من ساعة ما تعب لغايه ما اتنقل للمستشفي
ادهم راح للمرضات علشان يعرف حاله سامي وصلت لفين ونظله واقفة هي وصابر بره في الطرقة بجانب غرفة الرعاية الحرجة وكان فيه موظف امن غلس كل شوية يمر في المستشفي ويطلب منهم مغادرة الطرقة اللي فيها غرفة الحالات الحرجة لان وجودهم في المكام ده ممنوع عدي عليهم وصابر رضاه بعشرين جنيه وفرد اللامن سابهم وقالهم بس حاولو تدارو علشان لو حصل مرور هو كدة ممكن يتأذي نظله :: انا قلقانة اوي علي سامي
صابر :: ادعيلة ان شاء **** خير
نظله :: انا مش قادرة افهم ايه اللي جرالة كدة مرة واحدة ده كان كويس ومش بيشتكي من حاجة
صابر :: دلوقت اي دكتور يطلع ونطمن منه . انتي بس ادعيلة
نظله :: ****
خرج اتنين من غرفة الرعاية جري وبعد شويه خرج وراهم دكتور وهو بيزعق فيهم بسرعة بسرعة يلا يا محمد
نظله والباب بيفتح لقت سامي جوزها ممد علي سرير ومقلعينه القميص وموصلين علي صدره حاجات مقدرتش تعرف دي سلوك ولا خراطيم
صابر :: خير يا دكتور فيه ايه
الدكتور مردش عليهم ودخل اللاوضة
لحظات واللاتنين الممرضين جايين جري وهما بيزقو عجلة متحركة عليها جهاز . دخلو وقفلو الباب وراهم

وبكدة نكون ولصلنا ل انتهاء الجزء السابع
الصدمة
بقلم عادل المتميز
...........
الجزء الثامن....
...........
ادهم :: خير يا جماعة مفيش حد طمنكم
صابر :: لا وانت عملت ايه
ادهم :: مفيش حد عايز يعرفني حالتة ايه ..
نظله وهي منهارة وبتعيط :: الجهاز اللي دخلو بيه ده انا عارفاه كوبس شفته في كذه فيلم .. ده جهاز الصدمات الكهربائية جوزي شكل قلبه وقف
ادهم :: وحدي **** يا ست نظلة و**** هيبقي كويس .. نستني بس اي حد من الدكاترة بس يخرج ويطمنا
نظله بصوت عالي وهي بتعيط يااااااارب
الدكتور خرج من الأوضة وسأل مين فيكم هنا يقرب للمريض
نظله :: انا مراتة يا دكتور
الدكتور :: طيب حضرتك هتمضي عالقرار ده دلوقت . اقرار انك موافقة الصدمات لجوزك
نظلة :: اقرار ؟ هي حالتة خطرة يا دكتور
الدكتور :: بصي حضرتك الصدمات الدكتور شوقي والدكتور فتحي جوه بيعملوها علشان قلبه واقف احنا بنعملها له في محاولة مننا اننا نرجعلة قلبه للعمل مرة تانيه
يعني بنعملها علي مسؤليتنا والاقرار ده
روتيني بس لازم منه .. امضي بعد اذنك علشان وجودي جوه معاهم في مصلحتة
نظله :: حاضر يا دكتور.. نظله مضت الورقة والدكتور دخل وقفل الباب وراه
ونظله قعدت عالأرض وهي منهارة من العياط وادهم وصابر حسو ان زميلهم سامي خلاص في حكم الميت
صمت منهم وبكاء من نظله لدقايق
فرد الأمن جه بسرعة وقالهم لازم دلوقت تخرجو حالا فيه مرور وكدة هيتأذي في شغلة
صابر مسك بأيد نظله وقومها اللي كانت قاعدة علي الأرض نظله مكنتش عايزة تخرج لكن صابر اتكلم معاها وقالها وجودك دلوقت هنا ملوش لازمة وفيه اذيه لواحد ملوش ذنب نظلة قامت معاه وخرج بيها هو وادهم بره
بعد ساعة جه فرد اللأمن ونده عليها وقالها كلمي الدكتور عايزك
نظله جريت بسرعة علي جوه وهي متاكدة ان الدكتور هيقولها جوزك مات
بقلم عادل المتميز
الدكتور كان واقف في الطرقة مستنيها
وبيقولها احمدي **** ان جوزك عدي منها وقلبه استجاب للصدمات . ده كان في حكم الميت
نظله مكنتش عارفة تعمل ايه من الفرحة وفضلت تحمد **** بطريقة هسترية ونزلت سجدت لربنا والدكتور قالها جوزك دلوقت في غرفة 207 عنايه مركزة حاطينة علي اجهزة التنفس ومش هينفع تدخلي له
من فضلك بس عايزين العلاج ده من صيدلية المستشفي بسرعة
خرجت من من البوابه بتاعة المبني وهي بتجري
ادهم وصابر كانو قاعدين علي سور المبني وجايبين شاي شافوها ادهم وقف وراح ليها بسرعة
بقلم عادل المتميز
ادهم :: خير الدكتور قالك ايه
نظله :: الحمد *** الحمد *** قلبه رجع يشتغل وهو دلوقت في العنايه المركزة
صابر :: خير يا جماعة
ادهم :: الحمد *** قلبه اشتغل وهو في العنايه
نظلة عن اذنكم هروح اشوف فين الصيدليه بتاعتهم طالبين علاج منها
ادهم :: هاتي الورقة دي وانتي ارجعي اطمني عليه وانا هجبلك الروشتة
ادهم اخد منها الروشتة وهي رجعت تاني حاولت تدخل معرفتش وفضلت مستنيه ادهم قدام بوابه المبني واخدت منه العلاج وقالت للامن انها جايبة ليهم علاج طالبينة للرعاية
دخلت فعلا وادت للدكتور العلاج
........
الساعة سبعة بالليل كنا خلاص جبنا اخرنا من القلق والرعب وتليفون ماما مقفول ومش عارفين نوصل ليها وانا واخواتي هنتجنن ولقينا باب الشقة بيتفتح وماما داخلة وهي تعبانة ومرهقة ومش قادرة تقف علي رجليها
جريت عليها انا واخويا سعيد واختي احلام
سعيد :: بنتصل بيكي من الصبح تليفونك مقفول
ماما :: اخد نفسي بس مش قادرة اتكلم .. هاتولي مايه اشرب
احلام اختي قامت جابت لماما المايه واحنا كلنا حوالين منها قاعدين مستنينها تتكلم
بعد ما اخدت نفسها بدأت ماما تحكي كل اللي حصل ل بابا في المستشفي وكلنا مش مصدقين
بابا قلبه يقف ؟ طب ليه هو عمره ما اشتكي من قلبه والصبح نزل الشغل عادي ومكنش فيه حاجة اصلا
ماما طلبت مني اعملها لقمة علشان من الصبح محطتش حاجة في بوقها
عملت ليها الأكل وبعد الأكل عملت ليها كوباية شاي واخدت برشامة مسكنة وقالت هتدخل اوضتها تريح جسمها
الجزء الثامن....
دخلت اوضتها وطفت النور وطلعت علي سريرها فردت جسمها وبدأت تفتكر حياتها مع جوزها
تفتكر كل حاجة كان بيعملها وكل كلمة كان بيقولها . مواقفة معاها طوال فترة زواجهم . صوت ضحكتة وكلامه وحنيتة وطيبة قلبه
ودموعها بدات تنزل عليه وكان جواها خوف في اي لحظة يجيلها تليفون من المستشفي انه مات
...........
احمد بيكلمني واتس
......
احمد :: شيمو حبيبة قلبي وحشاني
انا :: وانت كمان وحشني . عامل ايه
احمد :: كويس ياقلبي وحشني صوتك هو ينفع اتصل دلوقت
انا :: لا دلوقت مش هينفع خالص معلش يا احمد
بقلم عادل المتميز
احمد :: ولا يهمك يا قلبي . طب بقولك ايه ما تيجي بكره نقضي اليوم كله مع بعض
شيماء :: معلش يا احمد عندي في البيت و**** شوية ظروف كدة مش هعرف اقابلك خالص
احمد :: خير في ايه ؟
شيماء :: بابا يا احمد في المستشفي من الصبح وحالتة حرجة جدا وانا خايفة عليه اوي
احمد :: لا بعد الشر عليه .. هو ماله يعني ايه اللي تاعبه
شيماء :: مرة واحده تعب وهو في الشغل ونقلوه للمستشفي وقلبه وقف وعملوله صدمات
احمد :: ايه ده للدرجادي ..؟ طب هو محجوز في انهي مستشفي
شيماء :: في مستشفي (( ....))
احمد :: ايه ده بجد .. طب انا اعرف رئيس قسم الطوارئ اللي هناك . قوليلي بابا محجوز في انهي قسم هناك بالظبط وانا هوصي عليه
شيماء :: معرفش ماما بتقول انه في الرعاية الحرجة
احمد :: طب انا هوصي عليه ومتقلقيش مش هخلي حد هناك يقول انه متوصي عليه
شيماء :: بجد يا احمد يعني انت فعلا تعرف حد هناك
احمد :: بقولك اعرف رئيس قسم الطورئ بنفسه
شيماء :: **** يخليك ليا وميحرمنيش منك ابدآ يا احمد
احمد :: تسلميلي يا قلبي .. انتي بكره هتروحي المستشفي
شيماء :: اه طبعا اكيد
احمد :: خلاص بكره هتلاقيني في المستشفي
شيماء :: لا يا احمد بلاش انا مش ناقصة مشاكل انا اصلا مينفعش اقابلك ولا اكلمك علشان بكره اكيد كلنا هنبقي عنده و ممكن اخويا ولا مامتي يشوفك
وتبقي مشكلة
احمد :: لا من الناحيه دي متقلقيش محدش هيشوفني
شيماء :: بلاش يا احمد معلش علشان خاطري
احمد :: يابت بقولك متخفيش . انا محدش اصلا هيشوفني وكمان مش هكلمك غير لو اتاكدت انك في مكان بعيد عنهم
........
الساعة 11 نظلة غلبها النوم من التعب
وهي نايمة حست بحاجة بتطبق علي نفسها وزي ما تكون جوه دايره كبيرة
مفيهاش نور نهائي وعمالة تلف بيها وتنزل بيها لتحت وفجاءة ظهر ليها شخص ملامح وشه متلخبطة وعليه غضب ****
نظلة :: انت مين ؟ وعايز مني ايه.
الجن :: انا اللي مستحيل هسيبك في حالك
الجز
نظله ::قالت تاني نفس الجملة انت مين وعايز مني ايه
الجن ::عايزك ليا . محدش غيري يلمسك
نظله :: انا معرفكش
الجن :: بصوت مرعب محدش غيري هيلمسك .. هتلاقيني زي ضلك هتلاقيني في حلمك . في صحيانك . هتلاقيني وراكي وقدامك وجواكي
الصوت بيروح والشخص بيبعد ويتلاشي ونظله بقت بتنده عليه كل ما يبعد انت مين وعايز مني ايه وقامت من النوم وهي مفزوعة
بقلم عادل المتميز
سمعتها من بره احلام بنتها خبطتت عليها الباب من بره
نظله :: مين
احلام :: انا يا ماما
نظله :: ادخلي
احلام دخلت وقربت علي مامتها اللي كان وشها بينزل عرق وباين عليها انها كانت نايمة
مالك يا ماما هو انتي كنتي بتحلمي سمعتك من بره وانتي قايمة مفزوعة وبتقولي انت مين
نظله :: كنت بحلم بكابوس
احلام :: طب اجبلك تشربي
نظله :: شربت يابنتي .. اطلعي بس واقفلي الباب عايزة انام علشان هقوم بدري اروح لباباكي
احلام خرجت وقفلت الباب وراها ونظلة حطت راسها عالمخدة وراحت في النوم
الساعة تلاته بالليل سعيد في عز النوم بيحلم حلم غريب اول مرة يحلم بيه
بيحلم بمامتة وهو بيدخل عليها اوضتها
كانت لابسه قميص نوم اصفر شفاف فوق الركبه قاعده علي السرير وضهرها ساند علي شباك السرير وفاتحه رجليها
وبصوابعها بتلعب في كسها
عينها جت في عينه وهي مبتسمه وبتتأوه زي الشراميط . شاورت له بصباعها يدخل
سعيد بخطوات بطيئة غير متحكم في خطواتة بيدخل والباب بيتقفل لوحده وراه
بص وراه لقي الباب اتقفل رجع تاني بص علي مامتة لقاها نامت علي ضهرها وبتشاور له يقرب اكتر
طلع علي السرير جنبها وهي راحت رافعة ايديها ناحيتة علشان تحضنة
فجاءة لقي نفسه فوق مامتة وهي لافه ايدها حوالين راسه وبتقرب شفايفة من شفايفها . وبقت عماله تبوس فيه وتمص شفايفة
زبه وقف علي اخره وايد نظله دخلت تحت التيشرت وبقت عمالة تحسس علي صدره
سعيد بدأ زي المسحور في خلع ملابسه
قلع التيشرت ونزل تاني علي شفايفة مامته .. اخد شفايفها بين شفايفة بوس طويل للحظات وايده دخلت من تحت القميص والسنتيان ومسك بزازها
اهات مامته بتطلع وانفاسها السخنه بتختلط في انفاسه
ايدها راحت للشورت بتاعة عايزه يقلعة
قام من عليها وقلع الشورت
وهي راحت قايمة ومنيمة سعيد علي ضهرة ونزلت علي زبه
مسكته بصوابعها وعنيها في عنيه .. بتعض في شفايفها . وصباعها بيتحرك عالراس بتهيجة
نزلت بشفايفها تبوس الراس بحنيه ودلع.. شايفها كانت بتطلع انفاس من نار . خلت زب سعيد صلب جدا من شده الأنتصاب
فضلت تبوس في راس زبه وتنزل علي العروق لغاية ما وصلت للبيضان طلعت لسانها وبدات تلحس براحة اووووي بيضانه وهي بتبصله
سعيد من هيجانه علي مامتة بقي بيرفع ليها وسطه لفوق في اشارة منه تواصل لحس ومص زبه
فضل لسان نظله يتحرك علي بيضان سعيد وينزل تحتها ويطلع براحة وبطئ علي زبه لغاية الرس.. مسكته بأيدها وراحت مدخلاه جوه بوقها . وبقت عماله تمص وترضع وتشفط في زبه وعنيها مركزه علي عنيه
بقلم عادل المتميز
بعد ما مصت زبه راحت قايمة وطالعة فوق سعيد . طلعت فوق راسه ونزلت واحده واحده بكسها لغاية ما بقي فوق شفايفة وسندت بأيده علي بطنه وبقت عمالة تحرك وسطها حركات كلها محن ودلع. حركات دائريه
سعيد مسكها من جنابها ونزلها عليه وطلع لسانه وبقي بيحركه علي كس مامته .
ااااااه اااااااه.. الحس كسي اووووي .. دخل لسانه بين شفرات كسي
سعيد دخل لسانه بين شفرات كس مامته وبقي عمال بأيده ينزلها عليه
ولسانه دخل جوه كسها ..
نظله سانده علي طبنة بأيدها وراحت نازله اوووي علي شفايف ابنها ولسانه في كسها من جوه
من هيجانها راحت تاني لزبه وبقت عماله ترضع في زبه . وسعيد بيلحس في كسها
قامت وراحت قاعده تاني .. بس المرة دي بقت فوق زبه .
وايدها من تحت ماسكة زبه ونزلت بكسها عليها.. الراس بقت جوه الفتحة
وراحت نازله بجسمها كله وبقي زب سعيد كله جواها
فضلت قاعده علي زبه شويه من غير ما تتحرك وعنيها في عنيه
وايدها بتخربش بضوافرها في صدره لدرجة ان صدره اتخربش
ونزلت بسنانها علي حلمات صدره وبدات تطلع براحة وتنزل بكسها علي زبه وهي بتمص وتعض حلماته
ايد سعيد مسكت طيزها وكلبش في لحم طيازها من شده ما كان حاسس بشهوة كبيرة ولذه عمره ما جربها
نظله بتطلع وتنزل علي زب ابنها اللي لقي لبنه بينزل نافورة في كس امه
ونظله جسمها كله بيتنفض
فجاءة سعيد ونظله في نفس الوقت بيصحو من النوم
سعيد في الأوضة بتاعتة ونظله في الأوضة بتاعتها... وبوكسر سعيد غرقان باللبن
بقلم عادل المتميز
تاني يوم سعيد بيقوم من النوم علي صوت احلام اللي بتخبط عالباب وبتنده عليه
سعيد :: ايوة ايوة صحيت يا احلام
احلام :: ماما بتقولك يلا علشان منتأخرش
سعيد :: حاضر يا احلام بس سخنيلي الاول شوية مايه علشان هستحمي
احلام :: مش وقته .. يلا بقي البس
سعيد قام مدروخ وافتكر الحلم بتاع ليلة امبارح وهو مخنوق جدا . ازاي يحلم حلم زي ده مع مامتة . بص بعنيه علي البوكسر اللي قلعة اللي كان غرقان لبن .. شاله تحت المرتبه علشان محدش من اخواته او مامته يشوفه وطلع لبس من الدولاب علشان يغير هدومة . قلع التيشرت وفوجئ وهو بيبص في مرايه الدولاب بالخرابيش علي صدره استغرب لكنه موقفش كتير لان مامته ندهت عليه علشان تشوفه قام وبيلبس ولا كمل نوم
لبس وخرج

نزلنا احنا الاربعة وراحنا المستشفي عند بابا . وصلنا ودخلنا مبني المستشفي وقطعنا تذاكر الزيارة واول ما طلعنا الدور اللي فيه العنايه المركزه
امن المستشفي اللي مسؤل عن الدور قالنا ان الزيارة هتكون دخول فرد فرد وكل فرد لمدة خمس دقايق
ماما دخلت شافته وخرجت وعيونها غرقانة بالدموع لانها شافته في حاله صعبه جدا وموصلين له خراطيم من بوقة علشان تساعده علي التنفس ورابطين ايده في السرير ولما سألت الممرض اللي في اللاوضة قالهم ان بابا حاول يشيل الخرطيم من بوقة ومش عايزها وده فيه خطر كبير علي حياتة
بقلم عادل المتميز
اخدت ماما في حضني وانا بطبط عليها وبعيط معاها لما عرفت منها حاله بابا واخويا دخل يشوفه
وانا حاضنة ماما شفت احمد معدي قدامي .. بصراحة خوفت وبصيت في الأرض لكن رفعت عيني لقيتة قاعد قدامي في الكرسي اللي قدامي علي طول شويه اخويا سعيد طلع وقالي ادخلي انتي قومت وانا باصة في الارض وكنت خايفة حد يحس باللي بيني وبين احمد او يعرف اني اعرفة .
دخلت بصيت علي بابا
ولفت نظري ان الأوضة فيها مكتب للممرضين مش بره اللاوضة علشان لو مريض تعب يقدرو بأسرع وقت يسعفوه
المهم روحت ل ممرض كان موجود وسألتة هما ليه عاملين كدة في بابا وليه حاطين له خراطيم
قالي ان بابا كان عايز يشيل الخرطيم وهما في الأول كانوا حاطين له ماسك تنفس لكنه كسرو ومكنش عايز يحطه علي وشه وحالته ادهورت اكتر ومكنش قدامهم غير كدة
انا :: طب هو حالته ايه دلوقت
الممرض :: تضخم في عضله القلب مسببه له فشل في عدم التنفس
مع اني مفهمتش بس حسيت فعلا حاله بابا خطيرة وغصب عني دموعي نزلت مني .. روحت وقفت مع بابا شوية اللي كان بيشاور ليا عاوز يتكلم معايا ومش عارف من الخرطيم. بقيت عماله اقوله ان شاء **** يابابا هتخف وهتبقي احسن لغاية ما الممرض قالي لو فيه حد لسة مدخلش من فضلك اخرجي خلي اللي مدخلش يدخل
خرجت واختي احلام دخلت وفوجئت بأحمد قام ومشي وشويه رجع ومعاه دكتور باين انه دكتور كبير في المستشفي ودخل الطرقة اللي بتودي لغرفة بابا
شوية واختي احلام خرجت والمفروض اننا هنمشي خلاص لكن صوت الممرض وهو بيسأل عن زوجة المريض سامي
ماما قالت انا
الممرض .. تعالي يا مدام الدكتور عايزك جوه
ماما دخلت معاه واحمد لقيتة خرج وهو بيبصلي ومبتسم
بصيت علي اختي وعلي اخويا وحمدت **** انهم مخدوش بالهم رغم انه كان باين اوي
ماما طولت جوه بتاع نص ساعة وبعدين خرجت وقالت يلا بينا وجودنا هنا دلوقت ملوش لازمة
واحنا ماشيين ماما قالت ان الدكتور قالها ان بابا هيتنقل من الأوضة دي وهيدخل اوضة تانيه فيها رعايه اكبر
واهتمام اكبر
عرفت علي طول ان نقلة من الغرفة دي لغرفة تانيه يرجع الفضل له ل احمد
وبكدة نكون وصلنا لنهايه الجزء الثامن من قصة
الصدمة
الصدمة
بقلم عادل المتميز
........
الجزء التاسع

.........
الغريب بقي واللي مكنتش فهماه نهائي وازاي ده حصل وانا ماشيه شفت احمد كان واقف من بعيد وبيبصلي ولما روحنا البيت واحنا ببنزل من التاكسي شفته قدام البيت
مبقتش قادره اعرف ولا افهم ده ازاي وصل قبلنا مع اننا مشينا قبل منه
وكمان عرف منين بيتنا . وانا مش فاكرة خالص واحنا بنتكلم اني قولت له ساكنة فين بالظبط . اه يمكن هو عرف مني ساكنة في انهي منطقة لكن مقولتش فين بالظبط فيها
عيني جت في عينا وبعدين طلعت البيت وانا كل شوية ابص ورايا
حتي ماما لحظت واخويا كمان لحظ وسألني .. مالك ؟
طلعنا الشقة وماما كانت مروحة شبه منهاره وبصراحة كلنا كنا في حاله صدمة من اللي بابا فيه ويمكن كان الأمل في انه يقوم منها بقي ضعيف جدا بعد اللي شفناه في المستشفي
دخلنا كلنا الشقة الساعة اتنين بعد الضهر واحنا في حاله نفسيه مش كويسة
اخويا دخل الأوضة بتاعتك وماما قعدت عالكنبه وانا واحلام دخلنا اوضتنا
غيرت هدومي وخرجت لقيت ماما قامت ودخلت اوضتها
وانا كنت مصدعة اخدت برشامة مسكنة وروحت اعمل كوبايه شاي
ومددت بجسمي عالكنبه
حطيت كوبايه الشاي عالطرابيزه ومسكت الريموت شغلت التليفزيون
لقيت اخويا خارج من اوضته بنفس اللبس مغيرش وفتح باب الشقة ونزل
سندت راسي علي ايد الكنبه وانا بتفرج علي التليفزيون .. معرفش في لحظة كدة محستش بنفسي
دماغي تقلت وعيوني قفلت وبعدها حسيت بحد جه وراح طالع فوق مني
شل حركتي ونفسي بدأ يضيق جدآ
كأن فيه حمل جبال فوق جسمي
بحاول اقوم لكني متكتفة وحاسه بأنفاس سخنه تحت رقبتي ولقيت ايد دافيه جدا داخلت تحت البضي وراحت لبطني .. وبدأت تطلع لغاية ما وصلت
لبزازي.. انا مستحيل اكون نايمة او بحلم . انا حاسه وصاحيه وفيه حد فوق مني بيقفش في بزازي . بس مش قادرة اشوف مين ده
الأيد بتنزل مرة تانيه من علي بطني وبتنزل تنزل لغاية ما دخلت لتحت البنطلون اللي لابساه .. ولقيتها دخلت تحت الأندر ونزلت لغايه كسي
وصباعة دخل بين شفرات كسي بيداعب زنبوري
بدأت احس بالأثارة الرهيبة وتنشنة جسمي بدأ تفك وحسيت اني بقيت مستسلمة استسلام نهائي اين كان اللي انا فيه ده .. حلم او حتي حقيقي
كل اللي كنت عايزه ان صوابع اللي فوق مني تفضل في كسي .. هجت اووي وبشكل غير طبيعي
وحسيت ان اللي فوقي حس بيا وبيهيجاني .. وتكتيفة لجسمي مبقاش بشكل قاسي او كامل وبدات افتح عيني .. او كأني مفتحة عيني
مش عارف انا فعلا صاحيه ولا بحلم
بس اللي شفته كان شئ حسيت انه عادي .. كأني بعمله من سنين لا هو محرم ولا عيب ولا مينفعش ولا كان بيني وبينه اي صله رحم او ددمم
شفت اخويا سعيد هو اللي فوق مني
فتحت له رجلي وصوابع ايده دخلت كلها جوه كسي وشفايفة نزلت علي شفايفي
بقيت عمالة اتلوي وانا فتحاله رجليا
وصوابعة اللاتنين في كسي وسمعت صوت جوه وداني بينده بأسمي
صوت زي صوت اخويا لكنه مختلف صوت كأنه صوت تخين او فيه صدي صوت بيقولي انتي عشقي ومعشوقتي
حضني وهو غارز صوابعة الأتنين في كسي وحسيت كان صوابعة بتدخل جوايا لغايه بطني
احساس لا يمكن يتوصف من متعة ولذه واستسلام كامل له
ولقيته بيطلع فوقي وبينزع عني ملابسي .. وبقيت تحت منه عريانه وزبه بيتحرك علي كسي .. بيفرشني وبيداعب شفرات كسي
احساس جميل وانا حاسه بزب سعيد علي وشك الدخول بين شفراتي
ولقيت نفسي برفعله رجليا وزبه كأنه عارف طريقة . بيتحرك من غير ما يلمسه والراس بقت علي فتحة كسي
لقيت نفسي برفع له وسطي وبتلوي تحت منه وكأني بترجاه انه يغرز زبه جوايا ..
حسيت براس زبه وهي بتقتحم حصوني وبتدخل بين جدران فتحة كسي.. بيدخل ويتوغل وايدي راحت حضناه اووووووي ورجليا لفت حوالين منه لغايه ما حسيت بزبه بالكامل جوايا
اااااااه علي ده شعور. واه علي لذه النيك ... مش عايزه سعيد اخويا يشيل زبه من جوايا .. عايزه افضل تحت منه . رافعه له رجليا ومستسلمة له ولزبه . ينكني ويشبع كسي الممحون تحت منه
بقلم عادل المتميز
بدات اشعر بزبه وهو بيدخل ويخرج بين جدران كسي وصوت جوايا سمعاه
بيقولي انتي عشقي ومعشوقتي
بعد وصله نيك لقيته بيرفعني وبيقلبني .. ولقيت نفسي نايمة تحته علي بطني .. رفع وسطي وطيزي له
ودخل بلسانه بعد ما فتح طيزي بأيده
وحسيت بلسانه بيتحرك حوالين خرم طيزي.. حركات دائريه متواصلة وصباعة من تحت داخل جوه كسي
وفجاءه لقيت زبه علي خرم طيزي
وايده ماسكة في وسطي
زبه كان بيدخل جوه طيزي من غير اي وجع .. كأني بتناك فيها من سنين او كأنه متحكم فيها . يوسعها ويضيقها علي كيفه
وبدات وصله جديدة من المتعة اللي عمري ماهعرف اوصفها
نيك طيزي .. ايووووه طيزي تحت زب اخويا وبينكني فيها . واحساس متعة غير طبيعي
فضل ينكني براحة وبعدين لقيت ضوافر ايده بتغرز في لحمي لكن الغريب اني كنت حاسه بمتعة مش بوجع . وكنت كل ما احس بضعفي تحته وقوتة عليا كنت بحس بمتعة اكبر من اللي قبلها.
فضل ينكني في طيزي ويرزع زبه بكل قوه وانا بتأوه من فرط اللذه
وحسيت بلبنة السخن وهو بينزل في طيزي
وفجاءة صحيت علي صوت كوبايه الشاي وهي بتقع من عالطرابيزه عالأرض متكسرة
قومت مخضوضة وبصيت علي نفسي لقيتني لابسه هدومي . قعدت وانا مش فاهمة لكن لسة حاسه بالمتعة مسيطرة علي كل جسمي حتي عروقي
حاسه فيها بالمتعة . وكاني كنت بتناك بجد . والمفاجئة اللي مكنتش متوقعاها
ان اخويا خرج من اوضتة ومكنش اصلا نزل
انا :: ايه ده انت جيت امتي
سعيد بأستغراب :: جيت منين ؟
انا :: انت مش لسة نازل من شوية يابني
سعيد :: نازل منين ؟ انا من ساعة ما جينا من المستشفي ودخلت اوضتي مخرجتش منها غير دلوقت
انا ::نعم ؟ انت خرجت من شوية قدامي
سعيد :: خرجت روحت فين و**** يابنتي ماخرجت من الأوضة من ساعة ما جينا من المستشفي
سكت وانا هتجنن ده اللي هو ازاي يعني .. انا مش فاهمة هو اللي انا فيه ده ايه ؟ هو انا بقيت مريضة نفسيآ
بشوف حاجات مش بتحصل
سعيد دخل الحمام و ماما خرجت من اوضتها علشان تعمل الغدا وكانت لابسه جلبيه بيضة نص كم من الجلبيات الشفافة اللي بتظهر ملابسها الداخلية من تحتها وده كان العادي بتاع ماما كل لابسها بتاع البيت جلاليب خفيفة ومكنتش بتلبس تحتهم غير الاندر والسنتيان وده كان شئ عادي ست وقاعدة في بيتها فأكيد هتقعد براحتها
بقلم عادل المتميز
ماما :: شيماء قومي هاتي بطاطس من المطبخ وقشريها مش قادرة اعمل اكل
انا :: ماشي . بس هنتغدا بطاطس بس
ماما :: بطاطس وبيض وجبنة مش قادرة اصلا اعمل حاجة تانية
انا :: ماشي .. قومت جبت البطاطس من الشياله بتاعة المطبخ وخرجت
ماما :: اه صح اعملي حسابك انتي واختك بكره هتصحو بدري علشان هتعملو اكل علشان انا كلمتك عماتك وعمامك وعرفتهم اللي حصل ل ابوكي
انا :: و**** كنت عايزة اقولك كدة ونسيت مكنش ينفع ميعرفوش.. بس هما مش هيروحوا عالمستشفي . يعني هيجوا عندنا ليه،؟
ماما :: مش عارفة بس اكيد يعني هيجوا وانا كمان لازم اعزم عليهم والامر ميسلمش يابنتي ولازم نكون جاهزين
انا :: **** يستر بقي وعمتي ايمان وابنها الرخم طه ده ميجيش عندنا
ماما :: مين سمعك انا عمتك ايمان دي دمها تقيل علي قلبي بس الاصول اصول يعني لو جم عندنا بعد زيارتهم ل ابوكي مش هنقدر نمنعهم او نقولهم مش هنعمل معاكم الواجب
سعيد خرج من الحمام . هو فيه اكل ايه
ماما :: اختك تخلص بس تقشير البطاطس وهقوم اقليه
جرس الباب ضرب
ماما :: روح شوف مين
سعيد راح يفتح الباب ملقاش حد قدام الباب
ماما :: مين اللي كان بيضرب الجرس
سعيد :: معرفش فتحت ملقتش حد
ماما استغربت وسكتت لكن الموضوع ده اتكرر تلات مرات وفي الاخر قولنا دي اكيد عيال بتلعب وبتستخبي
ماما بعد ما خلصت انا تقشير البطاطس اخدتهم ودخلت المطبخ تقلي لينا البطاطس
انا :: انت يازفت سايب الباب مفتوح ليه
سعيد :: بص وقال ايه ده . انا قفلتة عو ازاي اتفتح
انا :: يعني هيكون عفريت فتحة روح اقفله وانا بكلمه كان اخويا قاعد علي الكرسي اللي قصادي ومعرفش ليه عنيا راحت علي زبه اللي كان باين اوي وهو مدلدل علي فخده رجلة اليمين خصوصا انه كان قاعد منزل رجل عالأرض والرجل التانيه مرفوعة ومتنيه
منظر زبه خلاني افتكرت الحلم اللي شفته من شوية لما عيني غفلت
اخويا قام وشفت زبه اوضح في البنطلون .. كان لابس بنطلون شروال ناعم ابيض وشكل راس زبه في البنطلون هيجني
انا :: ماما انا داخلة الأوضة همدد شوية عالسرير عايزة حاجة
ماما :: ايه مش هتاكلي معانا
انا :: لا انا لما اجوع هبقي اكل
دخلت اوضتي وببص علي احلام اختي لقيتها علي سريرها وشكلها رايح في النوم
طلعت علي سريري وغطيت نصي اللي تحت بالملايه وقلعت اللاندر
كنت حاسة بهيجان رهيب وعايزه العب في بظري شوية يمكن ارتاح
وبقيت بفتكر الحلم وزب اخويا وهو بيدخل في كسي وبلعب في زنبوري اوي
حلمات بزازي هي كمان انتصبت ووجعاني اووووي وحاسه اني جعانه جنس ..مكتفتش بالتخيلات وجه في بالي ادخل علي النت واشوف اي فيلم سكس
بقلم عادل المتميز
في الأول فتحت اليوتيوب وفضلت ادور لكن كانت كل الافلام اللي موجوده عليه مجرد احضان وبوس مفيش حاجة زي اللي شفتها علي لاب سعيد اخويا بعد تقريبا نص ساعة معرفش جاتلي فكرة جوجل دي منين
فتحت فعلا جوجل وكتب عليه بالأنجليزيsex movis ,ظهرلي افلام كتير اوي
بدات ادخل علي مواقع كتير واتفرج لكن اللي هيجني اوي فيلم سكس له علاقة بالمحارم . فيلم بيحكي عن اسرة مكونة من خمس اشخاص ولدين وبنت وامهم وابوهم . الام في مشاكل مع الاب اللي بيسيب ليهم البيت ويروح يعيش في مكان تاني والام بتعيش مع اولادها الأخوات التلاتة كان باين من الفيلم انهم لسة صغيرين في السن يعني مابين ال18 سنة وال20
كان فيهم ولد معقد نفسيا وكل اصحابه ليهم علاقات ببنات في نفس سنهم الا هو مكنش فيه بنت واحدة بتحبه
فكان ديما بيدخل بالليل علي المواقع الجنسية بيتفرج علي افلام سكس في اللاب بتاعة
وكانوا التلات اولاد بينامو في غرفة نوم واحده والام في غرفة نوم لوحدها
الواد بيتفرج عالفيلم ومطلع زبه وعمال يدعك فيه اخته صحيت من النوم علي صوت انفاسه واهاتة المكتومة
فتحت عنيها وبصت علي الصوت اللي جاي من ناحيه اخوها شافته فاتح اللاب بتاعة ومطلع زبه من الشورت اللي لابسه وبيدع فيه
زاوية التصوير مع قرب الكاميره لزب اخوها خلاني انا هجت
البنت فضلت تبص ل اخوها مستغليه الضلمة وانها مش باينه والكاميرة جابت ملامح وشها وهي هايجة علي زب اخوها وايدها بتسلل من تحت وبتدخل ل تحت الأندر بتاعها وبتلعب في كسها
هيجانهم هيجني انا واتمنيت في اللحظة دي ان اكون انا مكانها واتخليت اخوها هو سعيد اخويا.
فضلت اتفرج عالفيلم لغاية ما البطل في مشهد تاني حس بأخته وشافها وهي بتلعب في كسها
قام من علي السرير بتاعة وبص علي اخوه لاقاه نايم واخته لما شافته قام بسرعة طلعت ايدها من كسها لكن كان اخوها جه وقعد جنب منها عالسرير
بص عليها عملت نفسها نايمة
ايده نزلت علي جسمها وبدا يمشي ايده براحة علي جسمها وكان ايده بتحسس علي جسمي انا ..ولعت وهجت اوي وكسي من تحت بينفض نفض . نفسي احط في اللحظة دي زب اخويا سعيد جوه كسي واقفل عليه بكل قوتي
ايد اخوها فضلت تنزل وتحسس علي جسمها لغاية ما وصل ل قبه كسها
اللي كانت الكاميره بتورينا ازاي كسها منفوخ وصوابع ايده وهي بتتحرك علي نفخة كسها .. وتيجي الكاميره تاني علي وشها وهي بتعض علي شفايفها وهايجة
صوابعة دخلت لتحت الأندر وبقي عمال يلعب في كسها . وجسم البنت بدا يتفاعل معاه ويتلوي
اخوها قام ومسك اندرها الأتنين بصوابعة والكاميره بتجيب ايده من زاويه قريبة وهو بيخلعها الأندر وهي بترفع جسمها ورجليها له علشان يقلعها
دخل بين فخادها وقرب من كسها
فتحة بصوابعة ونزل عليه بلسانه
جسمي في اللحظة دي كله اترعش وحسيت بكسي بيجيب مايه كتير
لسانه بيتحرك علي كسها طلوع ونزول براحة اوووي
وبعد ما شبع لحس من كسها .. وقف بين رجلين اخته ونزل بوكسره لتحت
وزبه كان واقف اوي وراح مشاه علي كس اخته
الكاميره جابت اخوها التاني نايم ورجعت نزلت علي زبه وكسها من قريب
وجابت منظر الزب بتاع الأخ وهو بيخترق وبيدخل في كسها
ولعت اكتر ما انا مولعة وبقيت عمالة اتلوي وانا بلعب في كسي وادعك فيه
وفجاءة لقيت اخويا دخل علينا اللاوضة من غير ما يخبط
كانت الملاية اللي متغطيه بيها اتشالت من علي جسمي واخويا دخل وشافني وانا رافعة وسطي وبتلوي وبلعب في كسي فتح الباب ولسة هيدخل شافني وفي لحظتها رجع وقفل الباب تاني
خبط وانا غطيت نفسي بسرعة وانا حاسة اني اتفضحت ومن تحت الملايه بدور عالاندر من اللهوجة واللغبطة مش عارف الأندر بتاعي فين واخويا خبط تاني فضلت متغطيه وقولت له ادخل
بقلم عادل المتميز
سعيد :: صحي احلام علشان تطلع تاكل
وبصلي وبص عالأرض وخرج
بصيت عالأرض بعد ما سعيد خرج من اللاوضة لقيت الأندر بتاعي عالأرض
اتكسفت ومبقتش عارف اخويا هيقول عليا ايه لاني متاكدة مليون في المية انه شافني وانا عريانة من تحت وبلعب في كسي
صحيت اختي علشان تقوم تاكل لكنها كانت بتقولي ماشي ماشي وفضلت نايمة وانا فضلت قاعده في اللاوضة من ساعتها لغايه بالليل محرجة اخرج او عيني تيجي في عين اخويا
بعد ما اخويا خرج وصحيت اختي اللي مقامتش من مكانها غير لما ماما دخلت صحتها . احمد كلمني واتس
وفضلنا بتاع ساعة ونص مع بعض نرغي ونتكلم وطبعا شكرتة جدا علي اللي عمله في المستشفي ونسيت خالص اسأله انت ازاي كنت في المستشفي وبعدين لما روحت البيت لقيتة واقف عند البيت بتاعنا . وكمان عرف منين عنواني بالظبط
بعد ما قفلت مع احمد فضلت قاعده في الاوضة علي سريري جعانة وعايزة اخرج وخايفة اخرج بسبب اخويا
كنت حاسة اني اتفضحت قدامة ومش عارفة اصلا ازاي وشي هيجي في وشه
مخرجتش غير الساعة سبعة بالليل لما عرفت من احلام اختي ان اخويا سعيد نزل راح يقابل صحابه ويقعد معاهم شوية
خرجت عملت اكل و اكلت وعملت كوباية شاي ورجعت علشان ادخل اوضتي لقيت اوضة ماما مفتوحة وبتتكلم في التليفون مع حد من قريبنا وبيطمنوا علي بابا .. دخلت اوضتها قعدت معاها شوية ولقيت نفسي بحكي ليها
انا :: ماما في حاجة عايزه اقولك عليها
ماما :: ايه
انا :: بصراحة كدة انا حاسة ان فيه حاجة مش طبيعية بتحصل معايا ومش عارفة اتكلم مع مين
ماما كانت نايمة قاعده وسانده بضهرها علي المخده اتعدلت وسألتني . حاجة ايه
انا :: مش عارفة . بس فيه حاجة فيا مش مظبوطة بشوف حاجات مش بتحصل وبيتهيئلي ديما ان في حد معانا في الشقة
ماما اتاكدت من كلامي انها علي حق وان الشقة فيها جن واللي بتشوفة وبتحلمة مش مجرد احلام وخيال
ده شئ فعلا موجود وملموس مسكت ايدي وبأنفعال لا اردي سألتني
بتحسي ب ايه وبتشوفي ايه
انا :: بصيت علي ايد ماما اللي خدت بالها من انفعالها وراحت سابت ايدي
انا :: هو مش عارفة بس اوقات بشوف قطة في الشقة لونها اسود اوي وكمان ديما بحس بحد نايم جنبي وبحس بنفسه واحيانا بحسه بيحضني
ماما قاطعتني بيعمل معاكي حاجة ؟
انا :: حاجة زي ايه ؟
ماما :: سكتت شوية وحاولت تبين نفسها هادية وقالت لا مش قصدي بس
اقصد بيلمسك ازاي
انا :: يعني بحس بأيد احيانا علي جسمي وانا نايمة وكان فيه حد مكتفني
ماما :: اها .. من امتي الكلام ده
انا :: يعني من تقريبا كدة اسبوع مش فاكرة
ماما حاولت تطمني وقالتلي ممكن يكون بيتهيئلي ومحطش الموضوع ده في دماغي ومقدرتش تقولي انها كمان بيحصل معاها كدة وطبعا مستحيل كانت تقولي انه مش بيلمسها بس ده بينام معاها وبيمارس معاها ممارسة كاملة
انا :: ماما هو انا ممكن اكون مريضة نفسيا يعني ممكن اكون اللي عندي ده مرض نفسي!؟
ماما :: لا يا حبيبتي انتي كويسة . بس حاولي متفكريش في الموضوع ده
انا :: حاضر يا ماما.
خرجت من عندها وانا حاسة اني استريحت شوية اني حكيت لماما مع اني محكتيش اللي بيحصل معايا كله ولا كان عندي الجراءة اني اقولها ان الخيلات اللي بتجيلي بتجيلي بممارسة كاملة واني بتخيل اخويا احيانا هو اللي بينام معايا
بقلم عادل المتميز
سعيد جه الساعة عشرة بالليل من بره بعد ما قابل اصحابه وكانت اختي احلام وماما هما اللي قاعدين في الصالة وانا كنت في الاوضة بتاعتي
مخرجتش منها بعد ما كلمت ماما وكنت داخلة الحمام ومطمنة ان اخويا مع اصحابه لكني فوجئت بيه في وشي
بصيت في الأرض ومقدرتش ارفع عيني في عينة ودخلت الحمام
عملت حمام ولقيت الأندر بتاعي غرقان افرزات وريحتة مش حلوة قلعتة وحطيتة في بلاستك الغسيل اللي تحت الحوض ملبستش تحت اندر تاني وخرجت كان سعيد اخويا قاعد بيتكلم مع ماما انه بكره احتمال ميعرفش يروح لبابا المستشفي علشان كلم حد يعرفة علي شغل في محل اكل وبكره احتمال كبير يقابل صاحب المحل
ماما :: ايه ده من امتي القرار ده
سعيد :: مانتي عارفة اني من ساعة ما سبت الشغل في محل عزيز وانا بدور علي شغل وبعدين فيه حاجات كتير عايز اشتريها
خرجت وجريت علي اوضتي زي ما اكون بهرب من الفضيحة لكن سعيد
حتي محاولش يبص ناحيتي
دخلت اوضتي لقيت تليفوني كان بيرن وعلي ما روحت ابص مين بيتصل لقيت الرنة فصلت
بصيت لقيت نورهان صاحبتي رنت عليا مرتين
اتصلت عليها
انا :: الو ...نونو
نورهان :: نونو ايه بس يا واطيه ايه يا زفته انتي يعني لا بروح المعهد ولا بتشوفيني مفكرتيش حتي تسألي عليا
انا :: معلش و**** غصب عني شوية ظروف كدة شغلتني.. عاملة ايه ياقلبي
نورهان :: ولا يهمك ياقلب اختك . طمنيني بقي ظروف ايه دي خير؟
انا :: و**** يابنتي بابا تعبان اوي ومحجوز في المستشفي وقلبه حتي وقف
نورهان :: ياساتر **** لا الف سلامة عليه و**** ما كنت اعرف
انا ::**** يسلمك ياحبيبتي عارفة و****
عاملة ايه في الخطوبة
نورهان :: الحمد *** يا حبيبتي عقبالك ياقلبي و****
انا :: تسلميلي ****
نورهان :: طب ايه انتي وحشاني وعايزه اشوفك واقعد معاكي مش رايحة المعهد بكره
انا :: لا بكره احتمال اروح لبابا المستشفي او هقعد في البيت اعمل اكل علشان قرايب عمامي وعماتي ممكن يجوا عندنا بكرة
نورهان :: ماشي يا قلبي خلاص المهم **** يقوم باباكي بخير
انا :: **** يخليكي يا نونو
قفلت مع نونو وفتحت الفيس قعدت عليه
........
الساعة 12 بالليل نظله قبل ما تنام قلعت الجلبيه وقلعت الاندر والسنتيان ونامت عريانة ملط كانت حاسة بهيجان غير مبرر ولا مفهوم وكل اللي كانت حساه انها عايزة تتناك او اي حاجة تدخل في كسها .. نامت علي ضهرها وبقت عماله تلعب بصوابعها في كسها وهي بتتخيل نفسها بتتناك .. مكنش فيه حد معين بتتخيلة لكن اترسم في خيالها واحد زنجي وبقت عماله تدخل صوابعها في كسها وتفعص في بزازها لغاية ما جابت ضهرها ( رعشتها وعسل كسها ) وبعد ما ارتاحت قامت لبست قميص نوم ونامت علي الساعة اتنين بالليل نظله نايمة صحيت علي صوت تزيق باب اوضتها وهو بيتفتح .. بصت تشوف مين اللي بيفتح الباب ملقتش حد. فضلت مستنيه وعنيها عالباب لكن مفيش حد قدام الباب
قامت وبخطوات بطيئة وراحت ناحيه الباب علشان تشوف مين اللي فتح باب اوضتها وبصت بره في الصاله
ورجعت قفلت الباب تاني . ولسة هتوصل للسرير سمعت صوت تزيق الباب ورجع يتفتح
بصت وراها عالباب والخوف سيطر عليها فضلت واقفة مكانها وعنيها عالباب وفجاءة شباك اوضتها اتفتح بقوه وباب اوضتها اتقفل بصوت ارتطام رهيب وظهور راجل اربعيني .. شديد السواد عريان لا يرتدي علي جسده اي ملابس مفتول العضلات قاعد علي سريرها ..حست برهبه وخوف لان الشخص ده اللي اتخيلتة قبل ما تنام .. شعر جسمها كله وقف ولسانها اتلجم
مبقتش قادرة لا تتكلم ولا تتحرك .. يمكن الحاجة الوحيده اللي كانت في جسمها قادرة عالحركة هي عنيها
قام من علي سريرها وجه ناحيتها من غير ما يمشي .. بيلف حوالين منها
لف اكتر من مره ووقف في المرة الأخيرة وراها وايده لفت حوالين رقبتها وشدها عليه .. ولسانه راح يلحس ورا ودانها وايد مسكتها من طيزها والأيد التانيه بتشاور عالباب
اللي اتفتح لوحده .. همس في ودانها بكلام مش قادرة تفهمة ولا عارفة كلامة ده بأنهي لغة وفجاءة لقت واحد داخل عليها من بعيد . كل ما يتقدم خطوه . حتة من هدومها تتقلع من علي جسمها لغاية ما لقت نفسها عريانه واللي كان ماسكها من الخلف فجاءة بقي قدامها ... دفعها بقوة اترمت عالسرير وايده راحت علي زمارة رقبتها خنقها والأيد التانيه بيرفع رجليها
بتحاول تصرخ علشان حد يلحقها لكن دون جدوي . صوتها مش طالع من حنجرتها ولقت رجليها بتترفع وتتفتح
وبيدخل في كسها اكبر زب ممكن تتخيله. كانت حاسه انك بتتشرم شرم
واللي بيدخل في كسها ده زب حمار مش زب طبيعي
ايده دايسه علي رقبتها وزبه بيدخل بالعافيه في كسها بيدخل من غير رحمة او شفقة لغايه ما بقي زبه كله جواها
نزل بأيده الأتنين علي رقبتها وداس بكل قوة وكانت حاسه انها خلاص علي وشك انها تفارق الحياه ونفسها بيتكتم
ووسطه بيطلع ويرجع ينزل بكل قوة
زبه داخل خارج بقوه وعنف واهاتها مكتومة بين ضلوعها مش قادرة تصرخ
وفجاءة الباب يتفتح والضغط القوي اللي كان فوقها اختفي قامت وهي ماسكة زورها وبتكح ومش قادرة تتنفس لقت ابنها سعيد قدامها بيحاول يهديها وجاب ازازة المايه من جنبها وهو حاضنها وبيسألها مالك يا ماما فيه ايه
بقلم عادل المتميز
نظلة بتكح وشرقانة ومش قادرة تاخد نفسها وسعيد بيتحايل عليها تشرب وهو بيسالها مالك يا ماما .. في ايه
بعد دقايق لولا ما نظلة قدرت تاخد نفسها وهديت مكنش علي لسانها غير جملة واحدة . لا لا لازم حل .. مش هينفع كدة
فضل سعيد جنب مامتة لغاية ما بدات تفوق وتحس بالدنيا وحست بوجود سعيد ابنها ولما سألها مالك قالتة انها كانت بتحلم بكابوس
سعيد بعد ما اطمن علي مامته خرج من اوضتها وهنا اكتشفت نظله انها لما نامت كانت قالعة اللأندر والسنتيان
وده معناه ان ابنها جايز جدا يكون شاف مناطق حساسه في جسمها خصوصا هي مش عارفة هو دخل امتي
ولا كانت عاملة ازاي . نايمة . قاعده . مستورة ولا عريانة مش فاكرة اي حاجة . غير ان سعيد ابنها جنبها وبيحاول يهديها من حالة الرعب والخوف والشرقان اللي كانت فيه
........
تاني يوم الصبح ماما صحتني انا واختي الساعة عشرة الصبح علشان نلحق نعمل اكل ولبست هي هدومها وفطرت ونزلت علشان تروح لبابا المستشفي

وبكدة نكون وصلنا لنهاية الجزء التاسع من قصة الصدمة
الصدمة
بقلم عادل المتميز
...........

الجزء العاشر
...........

نظلة وصلت المستشفي ودخلت غرفة الرعاية المركزة اللي فيها جوزها لكن فوجئت بمريض تاني علي السرير بتاعة ولما سألت الممرض عليه قالها انه اتنقل لقسم رعاية اخر القسم الأقتصادي المميز علي حسب توصيه مدير المستشفي والممرض وصفلها المبني اللي فيه الرعاية
راحت وسالت علي جوزها ووصلت للغرفة بتاعتة وكانت فعلا مختلفة اختلاف كلي وهناك شافت الدكتور وهو بيتابع حالته وكان متشال منه الخراطيم المتوصلة ببوقة وموصلين بس له انبوبة الأكسوجين
نظلة وقفت علي جنب وبعد ما الدكتور خلص مرور عالمرضي اللي في الغرفة
وقفت مع الدكتور وسألته عن حاله زوجها
لكن رد الدكتور كان غير متوقع
الدكتور :: و**** احنا نفسنا لغاية دلوقت مش فاهمين ولا قادرين نعرف اللي عند جوزك .. التقارير اللي قدامي اللي اتنقل بيها من قسم الرعاية اللي كان فيه بيقول انه عنده تضخم في عضلة القلب والتهاب مزمن في الشعب الهوائية ادي الي فشل عملية التنفس
لكن بعد ما احنا عملنا له الاشاعات واخدنا عينة من الدم لقينا ان مفيش تضخم في القلب بس فيه نقص اكسوجين .. كل شوية الاكسوجين يتظبط واول ما نشيل منه اجهزة التنفس الصناعي يرجع نقص اللاكسوجين مرة تانيه . مش عارفين نحدد ايه اللي بيعمل ده
نظلة :: طب يعني ايه يا دكتور ؟
الدكتور :: ادينا ماشيين معاه واحدة واحدة بالفحوصات والأدوية وهنشوف
بس متقلقيش احنا مش مقصرين معاه ومتابعين حالتة بأستمرار
نظلة :: عارفة و**** يا دكتور **** يخليك
الدكتور :: حاولي تأكليه علشان مش عايز ياكل من امبارح
نظله سابت الدكتور وراحت قعدت مع جوزها اللي كان بيتكلم بالعافيه واكلتة بيضة مسلوقة بالعافيه لانه رافض الأكل ومكنش له نفس
شوية وهي قاعدة معاه دخل عليهم الغرفة الاستاذ ادهم والاستاذ صابر زمايلة في الشغل . سلمو علي مدام نظله وعلي سامي وقعدو معاه شوية
وادهم سأل مدام نظلة الدكتور مقالش حالتة ايه
بقلم عادل المتميز
نظلة حكت ل ادهم كلام الدكتور
صابر :: حاجة غريبه جدا . معقول الفحوصات الاوليه اللي اتعملت في قسم الرعاية اللي هناك غلط ؟
ادهم سرح شوية وربط بين حالة سامي المفاجئة بين اللي كان بيحكيه قبل ما يتعب ويروح المستشفي لكنة فضل السكوت
ادهم قبل ما يمشي طلب من مدام نظلة رقمها علشان يبقي يطمن منها علي حالة سامي وانه من الممكن ميقدرش يجي بأستمرار هنا بسبب مواعيد الشغل وانهم اخدو اجازه هو وصابر النهارده علشان يعرفوا يجو يزرو
نظله ادتلة رقمها وبعد ما قعدو شوية مشيو
تليفون نظله رن بصت تشوف مين بيرن لقت ايمان اخت جوزها هي اللي بترن عليها
نظله :: الو ايوة يا ايمان
ايمان :: بقولك انا جايه في الطريق انا وابني طه . قوليلي بقي هو سامي محجوز في انهي قسم
نظله :: قسم الرعاية المميز
ايمان :: يعني انا لما اجي المستشفي اسأل علي قسم الرعايه المميز
نظله :: ايوة وهتقطعي تذكرة بعشرة جنيه للفرد وتطلعي الدور التاني هتلاقينا
ايمان :: طيب تمام انا قدامي شوية وهبقي عندكم

ادهم وصابر خرجو من المستشفي وركبو الباص وهما ماشيين في الطريق كان ادهم ساكت وسرحان وصابر بيكلمة مش بيرد عليه
صابر :: ايه ياعم ادهم سرحان في ايه
ادهم :: لا لا مفيش
صابر :: مفيش ايه بس احنا من ساعة ما مشينا من المستشفي وانت ساكت وسرحان .
ادهم :: الا قولي يا صابر هو الجن ممكن يتحكم في الحالة الصحيه بتاعة الانس؟
صابر :: مش فاهم ؟ بس ايه علاقة سؤالك ده بسامي ؟
ادهم :: بص انا هقولك بس الموضوع ده يفضل سر بينا
صابر :: احكي ياعم قلقتني في ايه
ادهم :: بدا يحكي ل صابر اللي دار بينه وبين سامي واللي حكاه عن الجن اللي في بيتة واللي مسيطر وعاشق مراتة
وانه وصلة بشيخ كان هيعالج مراتة ويطلع الجن منها ومن البيت لكن سامي بعدها عمل حادثة ورجليه اتكسرت والورقة ضاعت وبعدها حصل اللي حصل لسامي ودلوقت كلام الدكتور غريب منين كان عنده تضخم في القلب ومنين دلوقت مفيش
ونقص الاكسوجين اللي مش عارفين سببه. كل ده بيقول انه بسبب الجن
صابر :: انت بتصدق في الكلام ده ؟ جن ايه ياعم ادهم
ادهم :: اه يا عم بصدق مصدقش ليه الجن موجود والانس موجود وده شفتة بنفسي قبل كدة مع ناس اعرفها
بقلم عادل المتميز.....
اخوات سامي اغلبهم راح المستشفي يزوره اخواتة الرجاله التلاتة كلهم كانو هناك واخته ايمان هي كمان وابنها طه راحو وصلو المستشفي
بعد ما كل واحد فيهم دخل شوية يطمن عليه وقعدو ما نظلة بره في الاستراحة وسألوها هو حصلة ايه خلاه تعب كده فجاءة كان رد نظلة هي نفسها متعرفش ليه تعب وانه كان كويس واللي حصل حصل مرة واحدة
اخواتة مشيو وسابو الفين جنيه مع نظلة اللي كانت رافضة تاخد منهم فلوس لكن اصرارهم انهم يدوها الفلوس كان اقوي منها واخدت منهم الالفين جنيه وقالو ليها هيجو يزروه تاني واي علاج او فلوس هتحتاجها هما تحت امرها
كلهم مشيو الا ايمان وابنها طه اللي فضلو قاعدين مع نظله في المستشفي لغاية ما ميعاد الزيارة انتهي
ايمان وابنها مشيوا مع نظلة اللي غصب عنها مسكت فيهم يروحو معاها
وايمان مرفضتش
نظلة اتصلت بشيماء بنتها وقالت ليها تجهز الاكل علشان عمتها ايمان وابنها طه جايين معاها البيت
......
انا :: اوووووف بقي احنا ناقصين الوليه دي اصلا تيجي عندنا
احلام :: هههههههههه انا مش عارفة عمتي دي انتي وماما مش طايقنها ليه
انا :: علي اساس انك انتي بطيقها اوي
دي ست حشرية وحاشرة مناخيرها في كل حاجة ولما بتيجي عندنا مش بتبطل تسأل وتحشر مناخيرها في كل تفاصيل حياتنا
احلام :: الصراحة انا كمان مش بحبها بس انا بعتبرها مش موجود مش بحطها في دماغي اصلا
انا :: لا وابنها الرخم البارد ده كمان جاي معاها
احلام :: ههههههههه متقوليش علي عريسك كدة
انا :: و**** ما تتطربق السما عالأرض ما اتجوز الساقع ده .. انا ناقصة مصايب
احلام :: المصيبة ان عمتك عارفة رئيك فيه وماما اكتر من مرة تقولها بالمحسوس انك مش هتتجوزيه
انا :: هي عمتي دي بتحس ولا عندها ددمم
بقلم عادل المتميز
احلام :: طب اتصلي بمامتك ياختي شوفيها نحط اللاكل دلوقت ولا ايه
اتصلت بماما اللي قالت انها راكبه تاكس وفاضل اقل من ربع ساعة وتوصل
وقالتلي جهزي الأكل
حطينا الأكل عالسفرة وعلي ماخلصنا حط الاطباق عشر دقايق وماما جت هب وعمتي ايمان وابنها طه
سلمت عليها وعلي ابنها وجيت ادخل اوضتي
عمتي :: رايحة فين مش هتاكلي معانا
انا :: لا ياعمتو انا سبقتكم بألف هنا انتوا
طه :: هو سعيد فين مش باين
ماما :: سعيد بره رايح يقابل واحد معاه مطعم عايز يشتغل معاه
عمتي :: **** معاه
ماما :: **** يخليكي يا حبيبتي . يلا سمو **** كده ومدو ايدكم قبل ما اللاكل يبرد
دخلت اوضتي وسبتهم بياكلو .. وفتحت الواتس لقيت احمد باعتلي فقولت استغل ان عمتي عندنا وماما مشغولة معاها واختي احلام بره فأتصلت بأحمد اتكلمنا شوية مش كتير يعني بتاع عشر دقايق ولقيت باب اوضتي بيخبط
انا :: مين
عمتي :: انا عمتك .. وراحت فاتحة الباب ودخلت
ايه يا شيماء يعني سبتينا ودخلتي اوضتك
انا :: معلش يا عمتو قولت ادخل افرد ضهري شويا اصلي من صباحية **** صاحيه وواقفة علي رجليا
عمتي جت قعدت جنبي هو انتي اللي عاملة الأكل الجميل ده
انا :: اه ياعمتو انا واحلام
عمتي :: لا جميل تسلم ايدك .. قوليلي انتي فاضلك ايه وتخلصي المعهد بتاعك
انا :: السنة دي والسنة الجاية ياعمتو
عمتي :: و**** انا مش عارفة لازمتة ايه اصلا . انتي مسيرك تتجوزي والمعهد ده زي قلتة
انا :: لا مش زي قلتة اهو يبقي معايا شهاده ممكن تنفعي بعدين لو حبيت اشتغل بيها
عمتو :: طيب يا حبيبتي انا داخلة دلوقت علشان عايزكي في موضوع كدة بيني وبين
انا :: موضوع معايا انا ؟ خير يا عمتو
عمتي :: خير ياقلب عمتو .. بصراحة كدة انا عايزة اجوز الواد طه
انا :: طب وانا مالي ماتجوزيه
عمتو:: يعني مش فاهمة قصدي ولا بتتقلي..
انا بعصبيه :: عمتو . انا عايزه اقولك
حاجة
الباب اتفتح وماما دخلت .. ايه يا ايمان يعني سبتيني بعمل الشاي في المطبخ وجيتي هنا .. الشاي اتعمل بره
عمتو :: هبقي اجي اشربه انا بس عايزة بنت اخويا في كلمتين بيني وبينها
ماما :: ايمان اظن ده مش وقته وانتي عارفة رئي في الموضوع اللي داخلة تتكلمي فيه مع بنتي
انا :: لو سمحتي يا ماما انا عايزة اقول لعمتو حاجة
عمتي بصتلي
انا :: بصي ياعمتو انا مش بفكر في الجواز .. اولا انا لسة بدرس وبعدين انا بدور علي مستقبلي . يعني اكيد بعد ما هخلص المعهد بتاعي هدور علي شغل
ماما :: الشاي هيبرد يا حبيبتي
ايمان :: لا شاي ايه بقي . انا هاخد ابني ونمشي اصل مشوارنا طويل
ماما :: تمشو تروحوا فين .. انتو هتباتو عندنا النهارد
ايمان :: ديما عامر يا حبيتي
عمتو قامت وخرجت وبعد عشر دقايق لقيت احلام اختي داخلة وهي بتقولي
انتي عملتي ايه في عمتك خدت ابنها ومشيت وهي بتبرطم
انا :: احسن المركب اللي تودي
............
ادهم :: يا وليه يعني انا غلطان اني حكيت ليكي
صفاء :: ماهو علي كلامك ده واللي فهمتة ان صاحبك ده اللي اسمه سامي اتذي بس علشان فكر يجيب شيخ وانت دلوقت جاي تقولي انك انت اللي دليته علي الشيخ وبدل ما تحمد **** انه نجاك لا جاي تقولي بتفكر تقف معاهم وتجيب الشيخ بنفسك ليهم
ادهم:: ياوليه زميلي ده عشرة عمر و في مصيبة ومحتاج اللي يقف معاه
صفاء :: ولما يجرالك انت حاجة مين هيقف معانا .. لا لا و**** ما هيحصل ابدا . ادهم علشان خاطري وعلشان خاطر عيالك بلاش تدخل نفسك في الموضوع ده . خلينا بعيد ياخويا احنا مش ناقصين عفاريت
ادهم :: يعني ايه ؟ يعني ابقي عارف ان اللي فيه صاحبي وزميلي ده وفي ايدي اساعده واسكت
صفاء :: ماهو اللي صابه مش بعيد يصيبك انت كمان . بلاش وحيات عيالك احنا مش مستغنين عنك
ادهم :: ماشي .. انا هقوم انام شوية
........
سعيد جه من بره علي الساعة خمسه بعد العصر وكانت نظله امه في اوضتها نايمة وكانت احلام قاعده في الصالة علي الموبايل بتاعها ونايمة عالكنبه
سعيد اول ما دخل الشقة راح عالحمام
وبعد ما خرج سأل احلام فيه اكل ايه
احلام :: طابخين فيه رز ولحمة وملوخيه وباميه
سعيد :: بابا عامل ايه النهارده اتصلت بماما اكتر من مرة وكان تليفونها بيديني غير متاح
احلام :: و**** الدكتور قال لماما ان بابا مش عنده تضخم في القلب ولسة هيعملو له فحوصات علشان يشوفو نقص الأكسوجين ده ايه سببه
سعيد :: مش فاهم يعني هو كويس ولا تعبان
احلام :: ماما بتقول مفيش تحسن
سعيد :: اومال ايه اللي مفيش تضخم في عضلة القلب دي
احلام :: و**** ما اعرف انا نفسي مش فاهمة
سعيد :: طيب جهزي علي ما ادخل اغير هدومي
بقلم عادل المتميز
احلام دخلت جهزت الأكل لسعيد اللي دخل قلع هدومة ولبس فلنة حملات وشورت وطلع
بعد ما اكل سأل احلام مين جه النهارده من عمامي
احلام :: مفيش غير عمتك ايمان ومشيت كالعاده لوية بوزها
سعيد :: اه وجت لوحدها ولا جه معاها طه
احلام :: جه معاها طه .. بس اختك المرة دي شكلها كلمت عمتك بطريقة ناشفة
سعيد :: ليه حصل ايه
احلام :: اكيد علشان موضوع جواز ابنهل منها
سعيد :: انا مش عارف شيماء اصلا رافضة طه ليه . انا مش شايف انه وحش
احلام :: الموضوع مش حلو ووحش مع اني شايفة ان دمه تقيل بصراحة بس بردو مش الفكرة في كدة
سعيد :: اومال الفكرة في ايه
احلام :: يعني معدش فيه ناس بتفكر كدة .. مبقاش فيه حاجة اسمها زواج تقليدي وانها لازم تاخد ابن عمها ولا ابن عمتها
سعيد :: في دي عندك حق بس انا قصدي يعني لو علي اخلاقة فهو بصراحة متربي وابن ناس ومفهوش شئ يعيبة
احلام :: اه هو متربي منكرش بس ده جواز وعشرة عمر هتفضل طول عمرها وشها في وشه فمش هينفع تتجوزه علشان بس متربي وابن ناس فيه حاجات كتير لازم تكون موجودة بينهم . التفاهم والحب ..يلا انا هقوم اعملك الشاي
سعيد :: و**** كبرتي يا احلام وبقيتي بتقولي كلام ناس كبار
احلام راحت تعمل شاي ل سعيد
انا خرجت من اللاوضة
ايه ده انت جيت امتي
سعيد.:: لسة من شوية . هي ماما نايمة من بدري
انا :: لا من شوية . ايه عملت ايه قابلت الراجل صاحب المطعم ؟
سعيد :: اه قابلتة وهنزل من اللاسبوع اللي جاي فيه واحد شغال دلوقت وهيسافر بعد اسبوع وبيقولي انزل لما هو يسافر
انا :: ايه ده يعني ايه . هتشتغل بس طول ما اللي مسافر ده مش موجود
سعيد :: لا هشتغل علي طول بس هنزل الشغل لما يسافر
انا :: طب وليه متنزلش من بكرة يعني طالما هتشتغل علي طول
سعيد :: معرفش بقي هو قالي كدة
احلام جابت الشاي واخويا سعيد شرب الشاي واحنا دخلنا اوضتنا ووسعيد فكر يدخل يشوف مام صاحيه ولا نايمة علشان عايز يطمن منها علي بابا
خبط عالباب مرتين لكن مانا مردتش فراح فتح الباب نص فتحة وبص عليها وكانت المفاجئة اللي مكنش متوقعها
ماما نايمة عريانه ورجليها مفتوحة وبتتأوه وكأن فيه حد معاها بينكها
سعيد اتصدم وقفل الباب بسرعة وهو مش مصدق المنظر اللي شافة
لحظات من التفكير ولكنة عاود فتحت الباب ولكن المرة دي بحرص شديد وهو بيبص وراه خايف حد مننا يخرج من اللاوضة بتاعتة يشوفه وهو بيتجسس علي مامته
فتح الباب وبص علي مامته اللي كان جسمها كله بيتلوي وايدها بتفعص في بزازها وجسمها بيروح وبيجي كأن فيه حد فعلا بينكها
سعيد كان جوه صراع بين انه يدخل ويقرب من مامته وبين انه يقفل الباب ويروح علي اوضتة
لكنه في النهايه قرر انه يقفل الباب وراح قعد علي كنبه الأنتريه ومنظر جسم مامته العريان واهاتها وحركة جسمها الغير مفهوم
خمس دقايق من التفكير .. قام يتمشي في الصالة لغاية اوضتنا ورجع تاني
دماغة بتوديه يدخل علي مامته ويقرب منها ويشوف جسمها مرة تانيه لكن صراع نفسي بيقوله لا مينفعش
في النهايه لقي رجليه بتوديه لغاية الأوضة وايده بتروح ل اوكرة الباب وبيفتحة
دخل اللأوضة وبدأ يمشي بخطوات بطيئة وبيقرب اكتر واكتر وسمع صوت تزيق الباب
رجليه اتمسمرت وقلبه كان هيقف . فكر ان حد من اخواتة شافة وبيفتح الباب
لف بخوف يشوف مين من اخواتة اللي شافة لكن لقي باب الأوضة اتقفل
فكر يرجع ويفتح الباب ويخرج لكنه لا اراديا لقي نفسه مش قادر يتحرك وجسمة بيلف وبيروح لناحيه مامته ول اول مرة يشوف جسم مامته العريان من قريب جدا
جسم مربرب .. بزاز منفوخة وضخمة . بطن مش كبيرة. وحلمات كبيرة لونها بني فاتح.. نزل بعنيه شاف كسها اللي كان منتوف وابيض ومنفوخ اوي .. وفخادها اللي عاملين زي الملبن
رجليها مفتوحة وكسها الوردي من الداخل مفتوح وجسما بيتلوي
جسمة بيتنفض ويترعش وعنيه علي كل جزء من جسمها واهاتها متواصلة
وايدها بتفرك في حلمات بزازها وبتقول كلام مش قادر يسمعة ولا عارف هي بتقول ايه
وفجاءة جسمها يقف عن الحراك وصوت اهاتها ينقطع وايدها تنزل من علي حلمات بزازها
عنيه تروح لكسها يلاقي اغرب منظر ممكن يشوفة في حياته
كسها مفتوح ونازل منه شئ يشبه الحيونات المنويه نازل من كسها لخرم طيزها
وهنا سعيد يدرك ان عليه الخروج من اوضتها وانا من الممكن جدا تفتح عنيها وتشوفة
يخرج سعيد من الأوضة بسرعة ويروح جري عالحمام .. ويقفل الباب وراه
ومنظر امه مش مفارق عنيه وهو بيسأل نفسه .. ايه اللي كان بيحصل مع ماما . واللي نزل من كسها ده افرزات ؟
سعيد منظر مامته كان مهيجة ومخلي زبه يقف زي قطعة حديد
ولقي نفسه غصب عنه بيضرب عشرة علي منظر مامته .. فضل يدعك في زبه يدعك في زبه وهو بيتخيل مامته قدامة لغايه ما جاب لبنه في الحمام
وبعدها غسل زبه ولبس هدومة وخرج راح اوضته والتفكير في مامته منقطعش لحظة مفيش عشر دقايق وسمعت صوت مامته بره وهي بتنده علي شيماء.. خرج وسألها عن باباه وطول ما هو بيكلمها عينه علي الجلبيه اللي لابسها وكانت عالعادة لابسه جلبيه خفيفة والمرة دي مكنتش لابسه تحت منها السنتيان وباين حلمات بزازها منها
سعيد :: ايوة يعني بابا بقي كويس ولا ايه مش فاهم
نظلة :: هما شالو منه الخرطيم اللي كانت في بوقة وموصلين له بس الأكسوجين والدكتور بيقول ان الاكسوجين كل شوية ينزل ومش عارفين السبب وهيفضلو معاه بالفحوصات لغاية ما يوصلو للسبب الرئيسي
بقلم عادل المتميز
انا :: القهوة يا ماما
سعيد :: وانا كمان والنبي يا شيمو عايز فنجان قهوة
انا :: حاضر
سعيد :: اه صحيح هي عمتي مشيت بردو زعلانة زي كل مرة
ماما وهي بتضحك . اه اختك المرة دي
كان ناقص تقوم تديها قلمين
انا :: و**** يا ماما انا كان فاضلي تكة صغيرة واقوم اجيبها من شعرها . هي الوليه دي مفيش وراها غيري كل ما تيجي تفضل تلمح كدة
سعيد :: ميصحش بردو دي عمتك يا شيمو
تليفون ماما رن
ماما ::ايه ده عمتكم بترن عليا ليه
ماما فتحت وردت ولقت صوت راجل مش صوت عمتي
الو حضرتك صاحبة الرقم ده كانت راكبه اتوبيس وعملت حادثة واحنا لقينا رقمك اخر حد هي كلمته
ماما :: حادثة ايه .. وهي دلوقت في انهي مستشفي طب كان معاها ابنها هو فينه دلوقت
سعيد :: فيه ايه يا ماما مالها عمتو
ماما :: استني يا سعيد انا مش فاهمة.. الو ايوة طب هي دلوقت في مستشفي ايه.. طيب انا هلبس واجي حالا
ماما قفلت السكة وهي بتبص ل اخويا
عمتك بيقولو عملت حادثة وفي غيبوبة
انا :: ياساتر **** طب وطه ابنها
ماما :: اللي كلمني بيقول ان الحادثة كبيرة وان المصابين كتير عددهم 16 حاله ده غير الوفيات
سعيد :: انا هلبس هدومي وهاجي معاكي
انا :: مش الفروض تكلمي اخواتها
ماما :: خدي تليفوني اهو طلعي ارقامهم واتصلي بيهم علي ما البس هدومي
انا :: لا انا مش هتصل بيهم انا . هقولهم ايه اختكم عملت حادثة
سعيد :: روحي يا ماما البسي انتي وانا هكلمهم والبس واجي معاكي
اخويا سعيد اخد مني الفون ودخل اللاوضة بتاعتة ولسة بيفتح الفون لقاه مقفول ب باسورد خرج وراح اوضة مامته سألها عالباسورد مامته قالتله عليه واول ماحط الرقم والفون فتح . فتح علي صفحة علي جوجل فيها بحث علي افلام سكس
اتصدم في مامته .. اللي هو ازاي .. معقول ده ؟ ماما بتتفرج علي افلام اباحيه..
نسي خالص انه يتصل علي اعمامه وبقي بيشوف السجل بتاع البحث ولقي مامته اغلب دخولها بحث علي افلام اباحيه ومواقع جنسيه مختلفة واغلب الافلام عن جنس المحارم. وبالتحديد جنس الام مع الابن
فضل يقلب لغاية ما سمع مامته بتنده عليه من بره . خلصت يا سعيد
سعيد بأرتباك .. ثواني ياماما
سعيد لبس وخرج
ماما :: اتصلت بأعمامك
سعيد :: لا علي ما دخلت اللاوضة الشاشة قفلت ونسيت الباس
ماما :: طب خلاص انا هكلمهم واحنا ماشيين

انتهاء الجزء العاشر من قصة الصدمة
الصدمة
بقلم عادل المتميز
..........
الجزء الحادي عشر
...........
سعيد ومامته نزلو راحو المستشفي اللي قالهم عليها الراجل اللي كلمهم وهما ماشيين في الطريق كانت نظله كلمت اخوات ايمان اللي هما كمان راحو المستشفي بعد ماعرفو
وبعد ساعة من البحث في المستشفي قدرت نظله وسعيد توصل ل ايمان
وكانت حالتها خطرة
غيبوبه وكسور متفرقة بكل انحاء جسدها وبعد البحث عن ابنها طه عرفوا انه بمجرد ما دخل المستشفي كان اتوفي .. وانه موجود في المشرحة
واتعرفت عليه نظلة
طبعا خيلانة في بعد ما وصلو المستشفي هما اللي جريو في اجراءت المستشفي واجراءت تصاريح الدفن بعد ما حد من النيابه جه وبص عالجثة وعلي تقرير المستشفي وسبب الوفاه اللي كان بسبب كسور مضاعفة بالجمجمة والقفص الصدري
نظله مقدرتش تقعد كتير في المستشفي كان الوقت اتأخر وغير انها الصبح كانت عند جوزها والصبح لسة هتطلع الدفنه بتاعة طه يا اما تخلي ابنها ميدو هو اللي يحضر الدفنه وتروح هي لجوزها المحجوز في المستفي
مشيت هي وابنها وحاسة بصداع رهيب في دماغها وجسمها كله متكسر
وهي ماشيه في الطريقة حزينة علب طه وعلي ايمان
نظله والدموع مغرقة عنيها :: **** يلطف بيها . انا لو مكانها اتمني من **** ميفوقنيش من الغيبوبة واموت مش هستحمل خبر وفاه ابني
سعيد :: بعد الشر عليكي يا ماما وعلينا
نظله مسحت دموعها بأيدها وحطت ايدها علي راس ابنها وقالت **** يخليكم ليا وميورنيش فيكم شئ وحش
سعيد :: ويخليكي لينا يا ماما .. طب بكرة هتعملي ايه
نظله :: و**** يابني مانا عارفة . ابوك محجوز في المستشفي وبكرة لازم حد مننا يروحلة وحد لازم برضو يحضر دفنه طه
سعيد :: طب انا ممكن بكرة اطلع عالدفنة وانتي خليكي مع بابا
نظلة :: خلاص يبقي بكرة بعد ما اطلع من عند ابوك واطمن عليه اطلع كمان علي عمتك ايمان.. اهو اطمن عليها هي كمان
سعيد :: و**** يا ماما انا عمتو صعبانة عليا اوي . مش عارف لما تفوق وتسمع خبر موت ابنها هيجرالها ايه
نظله ::ده لو فاقت منها يابني هتموت اكتر من اللي كانت فيه.. **** يلطف بيها
اختك شيماء بتتصل
الو ايوة يا شيماء
شيماء :: ايه يا ماما طمنيني عمتو وطه عاملين ايه
نظلة :: طه مات يابنتي وعمتك في غيبوبة
شيماء لطمت علي وشها :: يانهار اسود مات ؟
احلام جنبها لطمت علي وشها هي كمان :: طه مات يا شيماء
شيماء :: ماما بتقول مات يا احلام . طب وعمتو يا ماما عرفت ؟
نظله :: لا عمتك دخلت المستشفي وهي في الغيبوبة . متعرفش لسة و**** يستر لما تفوق وتعرف
شيماء :: يعني عمتي كمان حالتها خطر؟
نظله :: راقدة مكسرة جسمها كله مدغدغ ورايحة في غيبوبة
شيماء لقت نفسها بتعيط علي عمتها وحست بذنب رهيب ناحيتها علشان كلمتها بطريقة وحشة في اخر مقابلة بينهم
نظله :: خلاص اقفلي دلوقت يا شيماء احنا قربنا نوصل البيت
شيماء قفلت مع مامتها
........
احلام :: انا مش مصدقة .. دي كانت عندنا من شوية وكمان طه زي ما يكون كان حاسس اول مرة يكون قاعد معانا كدة ساكت ومبيتكلمش زي الأول
انا :: انا كمان مخنوقة اوي وحاسة بالذنب علشان كلمت عمتك بطريقة مش حلوة قبل ما تمشي ..
فضلت اعيط واحلام اختي قعدت جنبي وخدتني في حضنها وفضلت تطبطب عليا
بقلم عادل المتميز
شوية وماما واخويا سعيد جم من بره
ماما ماصدقت قعدت علي الكنبة من وجع رجليها وجسمها وسعيد اخويا دخل اللاوضة بتاعتة
حاله رهيبة من الصمت في الشقة.. كلنا زعلانين ومضايقين علي عمتو وابنها اللي يا قلبي في لحظة راح فيها
ماما بعد ما حست ان رجليها ارتاحت شوية قامت دخلت الحمام اخدت دوش
وخرجت بعد يجي ساعتين من الحمام وراحت علي اوضتها وانا دخلت الأوضة بتاعتي لقيت احمد باعتلي رساله بيسألني مالك زعلانة ليه
استغربت من السؤال المفاجئ والغير متوقع وفضلت كدة مسهمة شوية ومستغربة وبعدين بعتله
ايه ده وانت بقي عرفت منين اني زعلانة
احمد :: مانا قولتلك بحس بيكي
انا :: ايوة بس مش للدرجادي يا احمد
بجد انت عرفت منين
احمد :: انا غفلت شوية وشفتك زعلانة وفيه حد جنبك نايم عالأرض وحد بيصوت زي ما يكون عندكم ميت .
انا :: لا لا و**** انت مش طبيعي ؟ احنا عندنا فعلا حاله وفاه لسة النهاردة .. احمد هو انت مخاوي بجد ؟
احمد :: ايه ده بجد فيه فعلا حاله وفاه .. مين اللي اتوفي
انا :: ابن عمتي.. كان عندنا النهارده في زيارة هو ومامته بعد ما زارو بابا في المستشفي جم عندنا البيت وهما مروحين الأتوبيس اللي انو راكبينه عمل بيهم حادثة طه اتوفي وعمتو جسمها كله اتكسر وفي غيبوبة
احمد :: طب علشان خاطري حاولي تهوني علي نفسك ..
انا :: انا حاسه اني السبب اصلي انا كلمت عمتو بطريقة وحشه اوي وبسببي مشيت من عندنا زعلانة حتي من قبل ما تشرب الشاي
احمد :: لا مش بسببك اكيد .. متخليش دماغك تقولك حاجة مش صح .. هي السبب في اللي حصل ليها
انا :: هي السبب؟ مش فاهمة تقصد ايه
احمد بأرتباك :: لا لا مقصدش اقصد انك ملكيش ذنب يعني
احلام :: شيماء كلمي ماما عايزكي في اضتها
انا :: حاضر.. احمد معلش انا هروح اشوف ماما عايزني
احمد :: ماشي .. بس علشان خاطري بلاش تشيلي في نفسك وتشيلي نفسك حاجة انتي ملكيش ذنب فيها
انا :: طيب يا احمد . هسيبك دلوقت
...
دخلت لماما اوضتها لقيتها تعبانة جدا وبتقولي انها حاسة نفسها سخنة وجسمها وجعها ومش قادرة تاخد نفسها وقالتلي علي اسم كام علبه برشام وحقنه في درج التسريحة اللي تحت فيه علاجها اللي بتاخده لما بتكون تعبانة
طلعت كام كيس فيهم علاجات ودورت علي اللي ماما قالتلي علي اساميهم
طلعتهم وخرحت جبت ليها مايه ورجعت
بقلم عادل المتميز
ماما اخدت العلاج وطلبت مني اعمل ليها كوبايه شاي
دخلت المطبخ ولسه بغسل البراد وهحط فيه مايه لقيت حد بقوة رهيبه راح شالني من عالأرض وحدفني بكل قوتة محستش بنفسي غير وانا بتهبد في الحيطة ودماغة بتتخبط
وشالني مرة تانيه وانا بصرخ يمكن حد يسمعني او ينقذني لكن مكنش حد لا سامعني ولا حاسس بيا
مرتين تلاتة اتشال واتحدف بكل قوة في الحيطة لغاية ما دماغي من ورا اتفتحت وحسيت انه اغمي عليا لمده دقايق وبعدين فوقت .. قومت بالعافيه وانا بتسند عالحيطة والدنيا بتلف بيا
ومش شايفة بوضوح .. كل شئ قدامي ضباب .. بدات امشي وانا بتسند عالحيطة وشايف حد زي ما يكون قاعد في اخر الشقة عالكرسي اللي قرب الحمام في اخر الصاله.. حد مش قادرة اميزه مين .. شعره ناعم وطويل جدا نازل من علي دماغة نازل علي وشة وفيه قرنين طالعين من راسه متنين زي ما تكون قرون حيوان.. لقيته شدني بقوه غريبه له من غير ما ايده تلمسني
والرؤيه قدام عيني شبه منعدمة فعليا
جسمي كله بيترفع لفوق وصوت رهيب
عامل ضغط علي طلبة ودني صوت حيواني علي بني ادم صوت خشن وضخم بيقولي علشان تزعلي عليه . انا هذلكم . وهخليكم تبقوا عبره ومش هرحمكم ولا هرحم اي حد يحاول يساعدكم
وفجاءة لقيتي نفسي بتحدف للمرة الرابعة بكل قوه وبتصدم بحيطه واتخبط في دماغي.. افوق القي نفسي في المطبخ واقعة في اللارض والبراد بيغلي والمايه نازله منه طفت البوتجاز
قومت واتسندت علي المطبخ وانا حاسه بوجع في راسي من ورا
حطيت ايدي علي دماغي لقيت ددمم نازل منها .. وقفت بتاع دقيقة بحاول اركز او افهم ده كان ايه .. لقيت مامه بتنده من اوضتها
صبيت ليها كوبايه الشاي ودخلتها ليها وخرجت
بقلم عادل المتميز
ماصدقت قعدت عالكنبه ودماغي وجعاني اوي .. حطيت ايدي تاني علي راسي ملقتش فيه ددمم لكنها ورمت
دخلت اوضتي لقيت احمد منزل صورة جديدة له عالفيس
فضلت اقلب فيها وبعدين بعتله وفضلنا نتكلم واتس شوية لغاية ماحسيت دماغي تقلت وروحت في النوم
...........
سعيد نام علي الساعة 12 وصحي علي الساعة اتنين بالليل . قعد علي طرف السرير وبيفكر في الحلم اللي حلمه
سعيد :: لا لا . مش معقول كده . ايه الخرا اللي بقيت فيه ده. وايه الاحلام بنت المتناكة دي كمان ..
بص عالبوكسر بتاعة لقاه غرقان لبن
سعيد :: خخخخخخخ كمان جبتهم بجد .. هو فيه ايه . انا ايه اللي بيجرالي ده . دي تاني مرة احلم بماما اني بمارس معاها.. وقبلها اختي شيماء
هو انا جري حاجة في دماغي
سعيد قام مخنوق جدا مش مبسوط من احلامة دي
اخد بوكسر من الدولاب بتاعة وقلع اللي كان لابسه ولبس النضيف
وبعدين رجع يحاول ينام مش عارف
الحلم اللي حلمه مسيطر علي تفكيره
فكر يخرج يعمل كوبايه شاي لكن رجع قال لو عملت شاي دلوقت هسهر ومش هعرف انام
فضل يحاول ينام اكتر من ساعة عمال يتقلب وشايف منظر مامته في الحلم وهي عريانه ملط وتحت منه وهو بينكها.... فضل يتقلب شمال ويمين ويشيل المخده ويحطها علي دماغة لغايه ما النوم جه
صحي الصبح علي صوت مامته وهي بتصحيه علشان يلحق يطلع عالمستشفي ويلحق معاهم دفنه ابن عمته وهي كانت لابسه جلبيه خفيفة
مش لابسه من تحتها غير الاندر بس
اول ماعنيه فتحت شاف حلمات بزازها باينه خصوصا انها فتحت شباك اوضته
والشمس كانت منورة الأوضة وضاربه في جلبيتها مخليها كأنها عريانه ملط
غمض عنيه وقالها حاضر ياماما انا خلاص صحيت .. هقوم خلاص
نظله خرجت من اوضة ابنها وراحت حضرت الفطار
سعيد خرج عالحمام غسل وشه ورجع قعد مع مامته يفطر معاها .. وعنيه غصب عنه كل شويه تروح لبزازها
بعد ما الأتنين فطرو سعيد دخل اوضتة
ونظلة شالت الأطباق وغسلت الكام طبق اللي في المطبق ولما خرجت كان سعيد خرج من الأوضة بتاعتة واخد منها فلوس ونزل راح المشرحة
ونظله هي كمان دخلت لبست هدومها
ونزلت راحت المستشفي لجوزها...
......
انا صحيت من النوم علي الساعة 11 وقبل ما انزل من السرير اتصلت بماما قالتلي انها راكبه و في الطريق للمستشفي لبابا وطلبت مني اروق اوضتي اوضة اخويا واعمل بطاطس مهروسة بالبيض للغدا
مكنش فيه حد غيري انا واختي في الشقة فكسلت البس حاجة غير قميص النوم اللي كنت نايمة بيه وخرجت
من اوضتي قولت ادخل المطبخ اطلع البطاطس وانضفها واغسلها واعلق عليها عالبوتجاز علي ما اروق اوضتي تكون اتسلقت
لكن لقيت انبوبة البوتجاز خلصت ..
طبعا انا عمري ما غيرت انبوبة البوتجاز ولا معايا رقم تليفون عم بشندي البواب بتاع العمارة اللي جنبنا فأتصلت بماما قولت ليها فقالتلي خلاص اقفلي وانا هتصل ببشندي يطلع انبوبة
قفلت مع ماما ودخلت اروق الأوضة بتاعتي شوية ولقيت جرس الباب بيضرب ...روحت فتحت الباب وكان اللي بره حسين ابنه عم بشندي .. شاب عنده تقريبا 19 سنه شايل الأنبوبة علي كتفه
بقلم عادل المتميز

قالي اللانبوبة اللي مامتك طلبتها يا انسه شيماء
انا :: ماشي يا محمود ادخل
استغربت من نظراته واول ما دخل بالأنبوبه فهمت نظراته دي ليه واتصدمت في نفسي واتكسفت جدا لقيت نفسي فاتحة له بقميص النوم فوق الركبه والصدر عندي كبير اوي ومكنتش لابسه اصلا تحت منه برا
جريت علي اللاوضة بتاعتي لبست الروب ووقفت قدام المطبخ لغاية ماركب الأنبوبة
بقلم عادل المتميز
حسين :: اي خدمة تاني يا انسه شيماء
انا :: لا ميرسي يا حسين وماما لما ترجع هتبقي تحاسب عمو بشاندي
حسين :: ايوة ما ابويا قالي طلع الأنبوبة وركبها ومتحسبهمش
شيماء :: ماشي وميرسي ليك
حسين اخد الأنبوبة الفاضيه وانا فضلت مكسوفة من نفسي لغاية ما اتلهيت في اللاكل
طلعت البطاطس وغسلتها وبعدين حطتها عالنار تتسلق ورجعت اكمل ترويق الأوضة بتاعتي
خلصت الأوضة بتاعتي وبعدين دخلت علي اوضة سعيد اخويا اروقها
واشيل هدومة الوسخة واوديها في سبت الغسيل وانا باخد هدومة لقيت عنده بوكسرين واحد طري اوي وفيه لذوجة قربت والتاني باين انه كان فيه حاجة بيضة اوي بوقعة مفروشة بس ناشف وباين انه من يوم ايو يومين
قربت البوكسر اللي كان لسه طري ودعكتة بصوابعي لقيته بل صوابعي شميته حسيت ريحته ذكيه طبعا فهمت مش محتاجة ذكاء ان ده لبن اخويا .. معرفش ليه حسيت بهياج ابن متناكة هياج غير مبرر اللي هو ليه اصلا ده يهيجني
شلت كل هدوم اخويا الوسخة الا البوكسر ده ده معرفش ليه خليتة علي جنب علي الطرابيزه جنب اللاب وكملت ترويق
وانا بروق الأوضة حسيت بحد جه ورايا
وبقي بيلذق فيا وكل ما اجي ابص ورايا ملقيش حد .. مرتين احس بحد يحضني وابص ورايا ملقيش حد .. بعدها مرضتش احط في دماغي و كملت اللي بعمله
روقت الأوضة وفرشت السرير وبعدين قعدت شوية اريح جسمي علي طرف السرير .. بصيت علي الاب بتاع اخويا .
طقت في دماغي اجرب اشغلة يمكن يتفتح معايا عادي زي المرتين اللي قبل كدة . وفعلا بجرب افتح اللاب فتح معايا ... دخلت علي الفولدرات بتاعة السكس لاني حفظت مكانهم وشغلت فيلم.. الفيلم اشتغل ولقيت نفسي بتخيل اخويا هو اللي في الفيلم والبنت اللي معاه هي انا .. لقيت نفسي هجت اوي نمت علي ضهري وقلعت الأندر بتاعي وشلت الاب بتاع اخويا وهو شغال وحطيته علي بطني وايدي رجعت اخدت البوكسر بتاع اخويا وحطيته علي مناخيري علشان اشم ريحة لبنه ... اوووووف عالهيجان اللي بقي في كل عروقي
بتفرج علي فيلم سكس والواد ماسك البنت فاشخها نيك هبد ورزع وفشخ
وانا ماسكة بوكسر سعيد المليان لبن بشمه وبعدين نزلته علي كسي واتخيل ان البوكسر ده زب اخويا .. بقيت عماله ادعك بيه في كسي ادعك اووي .. ولقيت بزازي بتاكلني حطيت اللاب عالسرير وطلعت بزازي
ايدي بتفعص في بزي وبفرك بصوابعي حلماتي وبشدهم والايد التاني بتلعب في زنبوري
فضلت اعمل كدة لغاية ما سمعت الباب بتاع الاوضة بيترزع بقوة والدنيا بقت ضلمة كحل مع اننا لسة بالنهار .. مش شايفة اي حاجة قدامي .. عايزة اقوم حاسة اني متكتفة في السرير .. وببص قدامي لقيت نفس الشئ اللي شفته امبارح بالليل فوق مني .. شخص ضخم له قرون طالعة من راسة .. شدني لطرف السرير ورفع رجلي فوق وايده دايسة علي فخادي وبدأت احس بشئ قووي في كسي.. شئ صعب جدا بيدخل جويا صعب من تخنة اللي كنت حساه .. عيوني مبرقة وشفايفي مفتوحة .. واحساسي كله مركز تحت.. في كسي ... في الزب اللي بيدخل جوايا ... دخل زبه كله جوه كسي وايده دايسة علي فخادي اللي اتفشخت له وبقيت حاسه اني مستسلمة له ولزبه اللي كان مالي كسي وفاشخني
زبه بيطلع من كسي بصعوبه ويرجع يحشره فيا مرة تانيه بصعوبه اكبر
وانا مش قادرة خلاص حاسه ان كسي حرفيا اتفشخ
زالمرة دي مكنش فيه اي مجال للشك ان اللي بينكني جني ومش بحلم ولا بيتهيئلي ومش بأيدي الهروب ولا حتي قادرة عالحراك او الصراخ
استسلمت له ولزبه اللي بدأت احس انه بقي اكثر ملائمة لكسي وبقي اصغر حجما وكأنه قادر علي التكيف مع حجم فتحة كسي
وايده اللي كانت دايسة علي فخادي مبقتش بنفس الضغط او القوة ولقيتة بيعدلني وبرفع رجلي وشكله اتحول من شئ مخيف ل احمد
حسيت احساس مختلف ولقيت وسطي بيتحرك وبعدل جسمي له وبرفع نفسي اكتر وبقدم له كسي علشان ينكني اوي
النيك العنيف بقي برومانسيه وبدات احس بوسطة بيعزف انغام علي اوتار كسي وطريقة دخول زبه في كسي نغم .. نغم بيعزف ويشجيني ويشجي كل تفاصيلي من اهات كانت مكتومة بدأت تخرج ولغة جسدي اصبحت متفاعله مع صوت ارتطام لحمة في لحمة.. زبه بنسحب براحة وبنزول ل اسفل ويرجع يدخل بالصعود للأعلي والدخول الكامل جوايا
لقيت رجلي بتتلتف حوالين وسطه وفي اللحظة دي لقيت وشه بيتغير للمرة التانيه ويتحول احمد ل سعيد اخويا.. حالة تانيه خالص من الهيجان
وكأني بتمني من جوايا ان اخويا سعيد يغرز زبه جوايا .. ولقتني بمسكه من خدوده وبشده عليا وباخد شفايفة بين شفايفي وانا مكتفاه برجليا وزبه بالكامل جوه كسي .. بينكني ...
فضل ينكني ويدخل زبه ويسحبه في كسي .. وبعدين راح شايل زبه من كسي
ورفعني وخلاني نمت علي بطني . وبأيده رفعني من وسطي وخلاني فلقست له .. وراح ممشي زبه علي كسي من ورا . وانا بلف بوشي علشان اشوفة وعيني تيجي في عنيه .. لقيتة مبتسملي .. وبأيده بيفرش كسي بزبه
بصيت له وكاني بترجاه يرحم اخته ويدخل زبه فيا
وبدأ يفرش خرم كسي براس زبه وانا بتلوي بطيزي وكسي علشان يدخله ويرحمني ...
بدأت راس زبه تدخل وتتوغل جوايا .. وايده مسكتني من جنابي.. ( لحم طيزي ) وبدأ ينيك فيا بحنيه .. شويه والرتم بقي اسرع . والدخول والخروج بقي بقوة اكبر .. فضل ينكني وجسمي يروح ويجي معاه .. لغاية ما حسيت بأيده مسكتني بقووووه .. وحسيت بزبه رجع يتخن تاني جوه كسي .. ودخل كله جوايا .. ومرة واحده حسيت
بمايه انفجرت في كسي .. . جاب لبنة في كسي ..
بقلم عادل المتميز
نمت علي بطني .. وهو فوق مني .. لحظات .. وملقتش حد في الأوضه واللي كان فوق مني اختفي .. والمفاجئة ... لقيت الملايه اللي تحتي غرقانة وكسي بيجيب مايه بيضة لذجة . لكن المرة دي لا حسيت بخوف ولا حسيت بضيق .. بالعكس اتمنييت اني افضل طول عمري كدة
قومت بعد دقايق لبست الأندر بتاعي
وغيرت الملايه قبل ما حدا يجي ويشوفها خصوصا اخويا . وقفلت اللاب وخرجت
......

نظله اول ما راحت المستشفي قابلت الدكتور واقف في الطرقة مع الممرضات بيديهم التعليمات
راحت له وسألته علي حاله جوزها
الدكتور :: لا النهاردة حالتة الحمد *** مستقرة واحسن بكتير
نظله :: بجد يا دكتور
الدكتور :: اه من امبارح بالليل واحنا شايلين منه الأكسوجين وكمان بقي بيتكلم احسن من اللاول
نظلة :: يعني يا دكتور ممكن يخرج قريب
الدكتور :: لو الحالة فضلت مستقرة كمان يومين ممكن ينزل من الرعاية ل اوضة عادية .. نظبط بس كام حاجة عنده في الرئة وبعدين يخرج
نظله :: **** يا دكتور . وبجد مش عارفة اشكرك ازاي
الدكتور :: لا مفيش شكر ده واجبي يا مدام
نظلة سابت الدكتور اللي استأذن منها علشان عنده عمليات وراحت لغرفة جوزها
قعدت معاه واطمنت عليه اللي كان باين من صوته انه فعلا بقي احسن بكتير بس مرضيتش تقوله علي اختة ولا علي ابنها طه اللي مات علشان ميتعبش اكتر
اكلته وقعدت معاه ساعة وبعدين جت الممرضة وقالت ان الزيارة خلصت
وهي ماشيه من عند جوزها اتصلت بأبنها سعيد اللي قالها انه لسة في المستشفي وانهم لسة مخدوش تصاريح الدفن بتاع طه
نظلة قالت له انها في طريقها للمستشفي علشان تطمن علي ايمان وتشوف فاقت ولا لا لكن سعيد قالها ان الزيارة عنها ممنوعة وانها لسة في الغيبوبة وانها لو راحت هتروح عالفاضي وبلاش علشان لو راحت هتضطر تروح معاهم الدفنة والدفنه هتكون مش في القاهرة هتكون في طريق الفيوم المدافن بتاعتهم هناك وهي مش هتتحمل المشوار

وبكدة نكون وصلنا لنهايه الجزء الحادي عشر
اتمني تقولو رئيكم ومتبخلوش عليا برددوكم التشجعيه ونقدكم البناء
لان جالي اكتر من رد قفلني من القصة
فاريت رد
اكمل ولا لا
الصدمة
بقلم عادل المتميز
.......
الجزء الثاني عشر
............
قاعدة في اوضتي بفكر في اللي حصل فيا من شوية وانا في حاله غريبة مش قادرة ان كنت مبسوطة من اللي حصل فيا ولا مستسلمة خصوصا اني كنت المرة دي بالذات مكنش عندي اي ادني شك ان اللي بيعمل فيا كدة له علاقة بجن سفلي واني لا بحلم ولا بيتهيئلي
تليفوني رن
انا :: الو نونو حبيبتي
نورهان :: مجتيش المعهد ليه النهاردة كمان
انا :: واللهةيابنتي ماعارفة اقولك ايه مصايب عماله تتحدف علينا من كل اتجاه
نورهان :: خير يابنتي فيه حاجة تاني حصلت .. باباكي تعبان ؟
انا :: مش انا قولتلك عمامي وعماتي احتمال يجوا عندنا
نورهان :: اه بعد ما هيزورو بابكي في المستشفي ممكن يجوا عندكم البيت
انا :: اه اهو عمتو ايمان جت عندنا امبارح هي وابنها شاب عنده 23 سنه
وهما مروحين بيتهم ركبو اتوبيس عمل بيهم حادثة وعمتو حالتها خطيره وفي غببوبة وابنها طه اتوفي
نورهان :: يا ساتر **** ..البقاء *** يا حبيبتي
انا :: ونعم ب**** .. بقولك ايه انا في موضوع كدة عايزة اتكلم فيه معاكي
ومش لقيه حد افضفض معاه . ومش لاقيه غيرك احكيلة
نورهان ::خير؟
انا :: لا مش هينفع تليفون .. ينفع تجيلي البيت
نورهان :: طيب النهارده مش هينفع .. هعدي عليكي بكرة وبدل ما اروح المعهد اجيلك واقعد معاكي واسمعك
مش انتي كدة كدة مش رايحة المعهد بكرة
انا :: بكرة ؟ طيب خلاص ماشي
نورهان :: مالك؟ بكرة كنتي هتروحي حتة ولا ايه
انا :: لا بس كنت ناوية اروح لبابا المستشفي
نورهان :: طب خلاص روحي لباباكي عادي وبعد ما ترجعي هعدي عليكي انا بعد المعهد
انا :: ماشي خلاص اتفقنا
...........
باب الشقة اتفتح علي الساعة اتنين ودخلت نظله منه هلكانة من المشوار
خرجت من اوضتي لقيت ماما قاعده عالكنبه مفيصة .. يعني مرهقة وتعبانة
انا :: بابا عامل ايه
ماما :: هاتيلي كوبايه مايه بسرعة حاسة روحي بتتسحب من جسمي
روحت المطبخ بسرعة وجبت لماما المايه .. شربت واخدت نفسها من المشوار وقالت
باباكي كويس الحمد *** النهارده احسن بكتير
انا :: طب الحمد *** انا هروحلة بكرة معاكي

بقلم عادل المتميز
ماما :: والحلوفة اللي نايمة جوة دي اللي مفكرتش تزورو تاني
ماما :: و**** يا ماما كتر خيرها مانتي عارفة انها في السنة الأخيرة من الثانوية العامة
ماما :: ده علي اساس انها مقطعة الدنيا مذكرة كل ما ادخل عليها اوضتها القيها ماسكة موبايلها
انا :: عندك حق . **** يهديها..
ماما :: انا هقوم اغير هدومي وانتي عايزكي تقومي تملي الغسالة مايه عندي
غسيل بالكوم وعايزة اعمل اكل . اخوكي هيرجع من الدفنة هلكان ويمكن مياكلش بره
انا :: حاضر يا ماما
ماما قامت دخلت اوضتها وانا دخلت الحمام مليت الغساله مايه وخرجت لقيت تليفون ماما عالكنبه بيرن من رقم مش متسجل
انا :: ماما ماما ..
ماما من اوضتها :: ايه يا شيماء
انا :: تليفونك بيرن رقم غريب
ماما خرجت وهي بتلبس جلبيتها خايفة لتكون المستشفي هي اللي بتتصل
ماما :: الو مين معايا.. اه اهلا استاذ ادهم
ادهم :: اهلا بيكي مدام نظلة اسف علي اتصالي بس حبيت اطمن علي سامي
دخلت انا الأوضة بتاعتي علشان اطلع هدومي وهدوم اختي اللي محتاجين يتغسلو واحطهم جنب الغسالة علشان ماما تغسلهم
ماما :: هو الحمد *** بقي احسن .
ادهم :: طب لو فيه اي خدمة اقدر اقدمهالكم عيوني سامي ده زي اخويا
ماما :: **** يخليك **** تسلم
ماما بعد ما خلصت مكالمتها مع ادهم دخلت الحمام وحطت الهدوم والمسحوق وشغلت الغساله وبعدين خرجت تشوف هتعمل اكل ايه وطبعا انا ساعدتها
......
اخويا جه علي المغرب كان ميت من التعب يدوب اكل لقمة وحكي لينا قد ايه الجنازة بتاعتة كان فيها ناس كتير
وان المدافن في حتة بعيده في وسط الصحرا وانه تعبان جدا
ماما قالتلة يدخل يريح جسمة وينام
وفعلا سعيد قام ودخل الأوضة بتاعتة
نام لغاية الساعة اتنين بالليل وقام فايق
معرفش ينام تاني
خرج من اوضتة ودخل المطبخ طلع اكل واكل وبعدين عمل كوباية شاي
وهو قاعد.بيشربها سمع صوت باب اوضة ماما بيتفتح
في الأول افتكر ان مامته هي اللي بتفتح الباب وخارجة لكن الباب يدوب اتوارب ووقف علي كدة
سعيد فضل مركز بعنيه عالباب يشوف ماما هتخرج ولا لا لكنها مخرجتش فأستغرب ايه اللي فتح الباب . ده كان مقفول
قام يبص ومشي ببطي شديد ناحيه الباب لغاية ما بقي قدام اوضة امه
بص جوه ناحيه السرير لقي مامته نايمة
مش بتتحرك والدنيا طبيعي جدا
بص عالباب وبص علي مامته وهو بيفكر لما هي نايمة ايه اللي فتح الباب ده
مد ايده علي اوكرة الباب علشان يقفله لكنه تراجع
افتكر لما شافها وهي نايمة الليلة اللي فاتت عريانة وجسمها كان بيروح ويجي وكأنها كانت بتحلم ان حد نايم معاه
رجع بص تاني علي مامته لقاها اتقلبت ونامت علي بطنها ورجل مفروده ورجل متنيه
بقلم عادل المتميز
افكار شيطانيه بتروح وتيجي في دماغة عايز يدخل علي مامته ويسرق النظرات المحرمة لجسدها
بين الرفض وبين الشعور بالرغبه في الدخول مامته جسمها اتحرك مرة تانيه
والقميص اللي كانت لابساه اترفع وبقت فخادها كلها عريانه
سعيد رجع يبص وراه علشان يطمن ان مفيش حد من اخواتة البنات خارج من الأوضة بتاعتة ورجع مره تانيه بعنيه يبص علي مامته
رجليه بترتعش وجسمه كله في حاله خوف وخطوات رجليه بتتقدم للأمام
دخل وبقي قريب جدا من سرير مامته وقبل ما يوصل ليها اتمسمر مكانة لما لقاها اتحركت للمرة التالتة ونامت علي ضهرها ورجليها اتنت وبقت مفتوحة
وحطت راسها تحت المخده
فضل سعيد ثابت في مكانه لا عارف يتقدم خطوة ولا عارف يرجع خطوة
لحظات من الخوف والرهبه وبعدين شيطانه خلاها يعمل خطوات اخري للأمام
بقي قدام مامته منظر بزازها اللي طالعة من جناب حملات القميص وفخادها العريانة خلي العرق ينزل منه وهو بينزل براسه علشان يشوف اللي بين فخادها ويكتشف انها مش لابسه اندر ونايمة و كسها كله قدام عنيه
ابيص زي القشطة .. محمر من نتف الشعر منفوخ اووووي ومفتوح سيكا باين اللون الوردي بتاع كسها من جوه
وهنا يرجع بذكرياتة لليلة امبارح لما شاف كسها وهو بينزل منه اللبن
سعيد غصب عنه زبه بيقف علي مامته ويفتكر الحلم اللي حلمه ... ايه ده معقول .. الحلم بيتكرر . افتكر انه كان واقف في الحلم نفس الوقفة دي .. ومامته نايمة نفس النومة .. ولابسه نفس القميص .. لا لا ده اللي حصل من قبلها كمان حصل في الحلم . بردو كان قاعد في الصاله والباب اتفتح وراح مشي لغايه اوضتها
هنا سعيد بيحس بالباب بتاع الأوضة بيتقفل .. والكهرباء كلها بتفصل علي الشقة حاول يرجع بسرعة لكنه مش شايف قدامة . رجع يبص علي مامته كانت المفاجئة التالية اللي معرفش ده حصل امتي . نايمة من غير قميص نوم
عريانة ملط شافها وكأن الدنيا كلها ملينه بالسواد الا المكان اللي نايمة فيه هي .. شايفها وشايف كل تفاصيل جسمها
سعيد بيبلع ريقة بصعوبه وجسمه سخن
وايده بتترعش وبتروح ناحيه كسها
كأنه هو كمان بقي تحت تأثير القوة الخفيه وغير مدرك لتصرفاته وايده نزلت لغايه ما اطراف صوابعة لامست كسها ..اول لمس كسها حس بدفئ غريب وملمس ناعم . عنيه علي مامته وصوابعة ثابته علي كسها . شويه ويحركهم ببطي شديد جدآ خايف انها تصحي.. لكن كل ما كان بيحس انها نايمة ومش حاسه بصوابع ايديه علي كسها كانت الرهبه والخوف بتتلاشي واحدة واحدة
سعيد هايج وزبه تحت البنطلون بينفض وايده علي كس مامته وعنيه رايحة جايه علي جسمها
ايده اتحركت براحة لتحت وصباعة الوسطاني بقي فوق فتحة كسها. حس ببل في كسها
شال ايده وشم صباعة ريحه كسها خلته هايج اكتر لكنه حس بالخوف فجاءة وفكر انه يكتفي بالقدر ده ويخرج قبل ما مامته تصحي وتشوفة . لكنه مكنش شايف قدامة .. حاول يرجع لورا خطوة لكنه خبط في شئ صلب زي ما يكون كرسي او اي حاجة حاول يلف ويمشي ناحيه الأوضة لكن الرؤيه منعدمة تماما
فضل واقف مكانه مش عارف يتصرف ازاي .. والشيطان رجع مرة تانيه يسيطر علي تفكيره وخلاه يسند بأيده الأتنين عالسرير ويقرب من كس مامته
لغايه ما بقي قدام كسها وشايفة من قريب جدا وشاف خيط ضعيف لذج خارج من كسها زي ما يكون سيلان
قرب اكتر واكتر ولمس بطرف صوابعة مرة تانيه كسها
في اللحظة دي جسم نظله اتحرك وايدها اتحركت من فوق المخده ونزلت جنبها طالعة من طرف السرير
سعيد قام براحة ووقف وعنيه علي مامته خايف تصحي .. بيبص علي ايدها اكتشف انه لما وقف بقت ايدها قريبه اوي من زبه . لو قرب خطوة واحده بس هتلمس زبه بأيدها
فضل سعيد ثابت مكانه ل لحظات قبل ما يقرر المرة دي انه يقرب من ايد مامته .. وفعلا سعيد خد خطوتين للجنب وخطوة للأمام وبقت طرطيف صوابعها ملامسة لزبه اللي اول ما حس بصوابعها عليه انتصب علي اخرو اشد انتصاب
سعيد كان لابس شورت ومن شده هيجانه زبه كان بيسيل والسيلان خرج من البوكسر عالشورت بله هو كمان
بقلم عادل المتميز
ايده اتحركت وهي بتترعش ووصلت لبزازها .. لمسهم براحة اوووي .. يدوب حط ايده علي بزتها اليمين وثبت شوية . وعنيه علي مامته اللي مخبيه وشها بالمخده بعد ما اطمن انها لسة رايحة في النوم مشي ايده براحة اووي
وحرك صباعة بكل بطئ حوالين حلمة بزازها وعلي الحلمة اللي انتصبت مع حركات صوابعة وبقي من تحت عمال يخبط زبه في ايدها .. سعيد فوجئ بحركة لا اردية من صباع مامته حس بيه وهو بيخبط في زبه. وقف شويه لقاها نايمة .. رجع تاني يمشي ايده علي بزازها
تقريبا اكتر من نص ساعة في الوضع ده
سعيد واقف قدام مامته هايج ومش يسيبها ويخرج . فيه حاجة مسيطرة عليه ومخلياه يكمل في اللي بيعمله
مع الوقت تسلل لنفس سعيد شعور بأن مامته عايزة كدة وانها صاحيه وان بحثها علي جوجل علي افلام سكس المحارم ده رغبه في نفسها في انها تمارس معاه
اين كانت الافكار اللي جت لسعيد في الوقت ده فهي افكار كانت بتجيله غصب عنه وهو غير مدرك للي بيعمله
بدأ جوه الشعور بالأطمئنان نسبيا لما اقنع نفسه ان مامته صاحيه وانه مهما عمل هي هتعمل نفسها نايمة علشان هي عايزة كدة.فبدأت ايده تتحرك براحة اكتر علي جسمها .. ونزلت ايده من علي بزازها لغاية بطنها
والايد التانيه نزلت الشورت اللي هو لابسه والبوكسر وطلع زبه وحطه بين صوابع مامته وايده نزلت لغايه كسها
صباعة بيمشي براحة اووووي علي كسها وزبه بقي بين صوابع مامته وبقي بيحس برعشة صوابعها وهي علي زبه
زي ما تكون عايزه تمسكة وتقفل عليه وخايفة.. الشعور ده خلاه يتأكد انه صاحيه وده خلق شعور بأثارة رهيبة مقدرش يتحملها . وجاب لبنه في ايد مامته
فجاءة الكهرباء تيجي. والنور ينور في الصالة وسعيد يفوق وكأنه كان مسيطر عليه
يلبس الشورت بتاعة وهو بيرجع لورا
ويخرج بسرعة من اللاوضة علي الصالة علي الأوضة بتاعتة وهو بيلعن نفسه وبيلعن الشهوة والشيطان اللي خلاه يعمل كدة في مامته
بمجرد خروج سعيد من الأوضة نظله تقوم من النوم وتبص علي ايدها وتخرج عريانه في اتجاه الحمام . وتخرج منه بعد نص ساعة علي اوضتها
وتقفل الباب والنور وتطلع تاني علي سريرها وتكمل نوم
.........

الساعة 8 الصبح سعيد يصحي علي صوت مامته وهي بتصحيه يقوم من النوم ويفتح عنيه يلاقي مامته بتصحيه وكأنها محستش بحاجة
سعيد يفتكر اللي حصل بالليل ويفتكر للحظة انه كان حلم
نظله :: يلا يا سعيد قوم مش هتروح النهارده لباباك معانا؟
سعيد :: ماما ؟ اه اه طيب ماشي خلاص انا هقوم اهو
نظله بعد ما صحته راحت تصحي احلام وسألتها هتروحي باباكي ولا ايه
احلام :: لا انا عندي درس النهارده هي الساعة كام
نظله :: الساعة 8 وخمسه
احلام :: لا انا هنام شوية وهصحي علي 11 علشان عندي درس الساعة 12
نظله :: ماشي . قومي انتي يا شيماء .. شيماء قومي علشان تروحي معايا ل ابوكي
انا :: حاضر يا ماما صحيت اهو ..
قومت غسلت وشي ورجعت لبست علي ماما عملت لينا سندوتشات كان سعيد اخويا قام ولبس هو كمان
سعيد قعد يفطر معانا بس كان سرحان
طول ما هو قاعد وكأنه مش معانا
فطرنا ونزلنا روحنا لبابا اللي لقيناه الحمد *** لسة حالتة مستقرة واتصاحب علي الممرضات والممرضين في المستشفي والكل هناك بقي بيحبه
وبيتعاملو معاه كأنه بباهم
ومحدش فينا طبعا رضي يقوله علي اخته ايمان واللي حصل ليها هي وابنها طه **** يرحمة
واحنا قاعدين مع بابا زميلة في الشغل اللي اسمه ادهم جه زاره وقعد معاه ومعانا شوية وبعدين خرج وقال لماما بعد اذنك عايزك في كلمتين
خرج هو وماما بتاع نص ساعة وبعدين رجعوا الأتنين مع بعض وادهم زميل بابا استاذن مننا ومن باباه ومشي
بابا :: هو كان عايز يقولك ايه.
ماما :: اخرجو ياولاد شوية عايزة باباكم في كلمة
خرجت انا واخويا سعيد وانا مش فاهمة واول ما خرجت قولت ل اخويا انا هنزل اشتري حاجة اشربها من الكافتريا .. نزلت وسعيد وقف جنب الباب بيحاول يسمع مامته بتقول ايه ل باباه

ماما :: كان بيديني فلوس لكني رفضت لكنه صمم قال انه مساعده من زمايلكم في الشغل وانكم متعودين علي كدة
سامي :: اه فعلا لما حد مننا بيتحط في موقف او مرض اوي حاجة بنلم من بعض وبنقف معاه يعني الناس للناس
نظله :: و**** **** يبركله ويباركلهم احنل فعلا كنا محتاجين الفلوس دي في الوقت ده بالذات
سامي :: هو اداكي كام
نظله ::5500.. الا هو انت هتردهم تاني
سامي :: طب كويس .. لا احنا بندفع لما حد يحصله حاجة وكل واحد بيكون عليه مبلغ معين بندفعة من شغلنا كل شهر وبيتاخد منه لما حد يحصله حاجة
نظله :: يعني انت مقولتليش علي حاجة زي كدة قبل كدة
سامي :: ياستي دي حاجة متتقالش وتتعمل في السر ولولا اننا اتحطينا في الموقف ده مكنتش هقولك.. اندهي بقي للأولاد وحشني
نظله :: اه بس هو كلمني في حاجة تانيه
بقلم عادل المتميز
سامي :: حاجة ايه
نظله :: اللي انت فيه ده بيقول بسبب الجن اللي انت كلمته عليه واللي كنت ناوي تجيب الشيخ يطلعة
سامي سكت شوية وقالها طب قفلي عالحوار ده ونبقي نتكلم فيه بعدين
نظله:: اقفل علي ايه يا سامي ده عرض يساعدنا .. انت عارف ان الجن بقي بينام معايا ياسامي والمصيبة اني بقيت مبسوطة لما بيكون معايا .. والمصيبة الأكبر بنتك يا سامي من يومين جت ليا وقالتلي انها بتحس بحد نايم جنبها وبيحضنها
سامي :: اخرج من المستشفي دي وانا هتصرف
نظله :: مش هتخف يا سامي غير لو قدرنا احنا نتخلص منه.. كلام ادهم ليا فهمني كدة سامي انا بقيت بشوف في المنام حاجات مينفعش اشوفها مع ناس مينفعش يكون بيني وبينها حتي مجرد خيالات .. يا سامي الموضوع ده كل ما مادي بيكبر
سامي :: مش فاهم بتشوفي مين وايه
نظله :: بشوف..
الباب خبط ودخلت الممرضة
اخبارك دلوقت يا عم سامي ايه
سامي :: الحمد *** احسن يابنتي
انا واخويا دخلنا وقعدنا مع بابا والممرضة بتاخد منه عينة ددمم وبعد شوية لقيت صاحبتي نورهان بتتصلةعليا
نورهان :: ايه ياشيمو انتي في المستشفي
انا :: اه بس خلاص شوية وهنمشي
نورهان :: طب انا قولت اكلمك واشوفك انا كدة كدة لسة في المعهد وقدامي ساعة .
انا :: خلاص اخرجي من المعهد وتعالي عندي علي طول
قفلت مع نورهان وقولت لماما صاحبتي نورهان هتعدي عليا علشان هاخد منها بعض الدروس في المواد اللي غبت فيها
فبابا قالها خلاص امشو انتو
مشينا وماما قالت ل اخويا خد اختك انت وروح وانا هعدي علي ايمان في المستشفي اطمن عليها بالمرة
روحنا البيت ويدوب غيرت هدومي جرس الباب ضرب
روحت فتحت لقيت صاحبتي نورهان جت
اخدتها في اوضتي وروحت عملت ليها عصير وقعدنا
نورهان :: في ايه بقي قلقتيني
انا :: بص انا في حاجات غريبة بتحصل معايا
وبدأت احكي لنورهان كل حاجة بدايه من يوم ما ماما وقعت في المطبخ لغاية ما بدأت احس بحد بيلذق فيا من ورا لغاية ما بدأت احلم ب اخويا بيمارس معايا الجنس
وشيماء بتحكي ل نورهان اللي بيحصل معاها كان ميدو خرج من اللاوضة بتاعتة وشاف اوضة اختة موارب وصاحبتها معاها .. وقف ورا الباب وسمع كل كلام اختة اللي بتحكيه لصاحبتها وكمان سمع كلام مامته مع باباه واتأكد مليون في الميه ان كلامهم حقيقي ومفيش فيه ذرة شك
لانه شاف بعينه اللي مكنش عقلة قادر يستوعبه
نورهان :: يالهوي يا شيماء يعني بيتكم ده فيه عفريت .. يالهوي انا جسمي اتلبش
انا :: انا مش عارفة اعمل ايه وكل شوية الموضوع بيكبر وبعد ما كنت بحسه خيال او مفكرة نفسي بحلم بقي بيحصل وانا صاحيه . بالنهار وبالليل وفي كل وقت
نورهان :: لازم شيخ يا شيماء مينفعش تسكتو علي الموضوع ده
انا ؛: عارفة يابت يا نورهان انا لما فكرت شوية لقيت نفسي متاكدة ان اللي حصل لعمتو ده وراه الجني ده علشان عمتي يومها لمحت ليا انها عايزني ل ابنها
بقلم عادل المتميز
نورهان :: تعرفي يا بت يا شيماء انا مرة خطيبي حكالي ان كان له صاحب بيحبه اووي مات برضو من سنتين بسبب حاجة زي كدة علشان كان بيحب بنت والبنت دي كان عليها جن عاشق وهو كان مصمم يتجوزها ويوم ما كان رايح يخطبها عربية خبطتة ومات
شيماء :: يالهوي هما الجن دول ليه بيحبو من الانس اصلا مش المفروض عندهم ستات من الجن يعني
نورهان :: والنبي انا ما اعرف حاجة عن الموضوع ده .. انا حاسة ان جسمي اتلبش وخايفة بجد .. انا ايه اللي جابني اصلا
شيما :: ههههههه اه ياجبانة
نورهان :: جبانة جبانة ياختي بس اعيش ..

وبكدة نكون خلصنا الجزء الثاني عشر من قصة الصدمة
اتمني انه يعجبكم وتقولو رئيكم
اكمل ولا لا
الصدمة
بقلم عادل المتميز
......
الجزء الثالث عشر
........
انا :: طب انا فيه حاجة كدة عايزة اقولك عليها بس الكلام ده يا نونو مينفعش يتقال لحد مهما كان
نورهان :: يابنتي اكيد الكلام اللي هتقوليه مش هيطلع بره
انا :: بصي هو انا مش متأكدة ان اللي هقولة ده له علاقة بموضوع الجن ده لكن من اول ما بدأت الحاجات الغريبة دي في يوم كده اخويا سعيد كان في الأوضة بتاعتة ومعاه لاب اوقات بيكلم من عليه اصحابه يعني لما بيكون تليفونة بيشحن او لما بيكون قاعد عليه عموما يعني
نورهان :: ها وبعدين
انا :: في اليوم ده لقيت اخويا جالي الأوضة وبيسأل علي لبس مش لقيه علشان عايز يدخل يستحمي فأنا كنت عارفة مكانه فخرجت وروحت الاوضة بتاعتة علشان اجبله اللبس وهو دخل الحمام .. الغريب بقي اني وانا بدور علي اللبس سمعت صوت خارج من اللاب .. .. و**** ماعارفة اقولك ولا اسكت
نورهان :: ايوة يعني الصوت ده كان صوت العفريت ولا ايه
انا :: ههههههه عفربت ايه.. بصي انا مش عارفة اجبهالك ازاي .. بصي هو فيلم سكس كان شغال علي اللاب
نورهان برقت وابتسمت واتفاجئت وقالت احيه
انا :: اه و**** زي ما بقولك كدة مع اني اتصدمت ان اخويا بيتفرج علي حاجة زي كدة لكن برضو مش ده الغريب في اللي عايزه اقوله.
نورهان :: ها . عايزة تقولي ايه

سعيد بره متفاجئ من كلام اخته واتصدم انها شافت الافلام دي .. مكنش متوقع اصلا انها ممكن اصلا تكون شافت حاجة من اللي علي اللاب

انا :: الغريب ان اللاب اصلا اخويا عاملة بباس ورد ازاي اشتغل لما انا دخلت
انا فاكرة كويس لما انا دخلت مكنش فيه صوت واشتغل لما اديت للاب ضهري
المهم يومها اخويا قال ان اللاب مهنج فعلا والباس مش شغال ونزل عمل له نسخة
المهم قبل ما اخويا ينزل يعمل نسخة للاب انا دخلت كنت شفت حته من الفيلم خلتني مثارة جدا وبقي عندي فضول غريب مش من طبعي اني اتفرج عالفيلم ده
نورهان :: هو انتي عمرك ما كنتي اتفرجتي علي افلام زي دي
انا :: لا طبعا ودي كانت اول مرة في حياتي اشوف حاجة زي كدة
نورهان :: ازاي يابنتي دانتي معاكي تليفون ونت عمرك ماجالك فضول تتفرجي علي الافلام دي خالص
انا :: ليه هو انتي بتتفرجي
نورهان :: اه بتفرج بس مش علي طول . احيانا يعني
انا :: يابنت اللذينة ومتقوليليش .. هههه المهم يومها انا خرجت قبل ما اكمل الفيلم مش فاكرة ليه بس خرجت بسرعة وكنت ناوية ارجع اكمل الفيلم ده بس قبل ما تيجي فرصة علشان ادخل اوضة اخويا تاني كان هو اخده ونزل وعمل له نسخة
بقلم عادل المتميز
نورهان :: طب وايه المشكلة ما يمكن كان مهنج فعلا
انا :: لا ماهو المفاجئة بقي ان جالي فضول ادخل اوضة اخويا واشوف اللاب هيفتح معايا ولا لا بعد ما عمله وكان المفاجئة ان الاب برضو فتح من غير باس ولغايه النهاردة الاب لما بفتحة بيفتح معايا ومش بيطلب باس مع اني اكتر من مرة اخويا يكون ماسك اللاب القيه قبل مايدخل لازم يحط الباس
نورهان :: دي حاجة غريبة فعلا
انا :: لا ولسة عارفة الفيلم اللي كنت بتفرج عليه كان ايه؟
نورهان :: ايه
انا :: فيلم جنسي لجن بيمارس مع واحده تاهت ولقت نفسها قدام بيت اللي فيه الجني ده ومن ساعتها وانا مدمنة الافلام الجنسية وديما بحلم ان فيه حد بيمارس معايا لا مش بحلم دي ممارسة بجد بحس بكل حاجة بتحصل فيا وبكون مستمتعة جدا واوقات بلاقي علي جسمي اثار عض طب فيه حاجة اغرب
نورهان :: احيه .. اغرب من كدة
انا :: عارفة اكتر حد بيمارس معايا الجنس مين
نورهان :: مين
انا :: سعيد اخويا .. بصي انا عارفة انه مش هو بس بشوفة هو بحس هو اللي بيعمل فيا كدة واللي مضايقني بجد. اني بكون مستمتعة جدا معاه
نورهان :: شيماء. انا خايفة بجد... ايه اللي انتي بتقوليه ده؟ انتي لازم تحكي لحد مامتك او بباكي
انا :: حاولت اقول لماما بس مقدرتش اقولها ان فيه حد بينام معايا ولا قدرت اقولها الحد ده بيجيلي في هيئة سعيد
سعيد مش مصدق الكلام اللي بيسمعة
بقلم عادل المتميز
ومش مصدق ان اخته بتقول انها بتشوفة هو اللي بينام معاها لاومستمتعة كمان
سعيد.بعد ما شيماء ونورهان بدأو يتكلمو في حاجات تانيه راح دخل الأوضة بتاعته وبقي عمال يفكرف كلام اخته عن الجان وعنه وانها بقت مدمنة افلام جنس وانها بتدخل الأوضة بتاعتة وتتفرج علي الافلام اللي عنده وافتكر قبلها كلام مامته مع بباه في المستشفي وانها قالت لباباه انها بتشوف حد مش المفروض تشوفة ولا حتي تتخيلة بيعمل كدة ففهم انها هي كمان جايز تكون بتشوفه هو قعد في الأوضة عمال يفكر في كلامهم وهو مستغرب وعمال يسأل نفسه ليه هو
يعني ليه الجان بيجي ليهم في هيئته هو بالذات وهل فعلا فيه حاجة اسمها جن
طلع الموبايل بتاعة وعمل سيرش عالنت عن الجان وعن امكانية عمل علاقات جنسيه مع البنات والسيدات ولقي ان الموضوع طلع بجد وان فيه كدة فعلا وفيه حالات كتير مش مامته واخته بس وان من العلامات القوية لوجود الجان هو تخيلهم او معاشرتهم بالفعل بهيئة زنا المحارم
وهو مندمج في القرايه حس ان فيه حد معاه في الأوضة .. مش شايفة
لكن حاسس بيه
لحظات من الخوف انتابته لكنه قال لنفسه دي مجرد هلاوس بسبب اللي عرفة وانه بيتهيئلة
خرج من اوضته لما سمع صوت مامته بره بتنده علي شيماء
سعيد :: ايه يا ماما خالته عامله ايه
نظله :: لسة زي ما هي في غيبوبة
ومانعين عنها الزيارة
انا :: هروح اشوف ماما واجيلك
نورهان :: لا تروحي وتسيبني ده ايه .انا هخاق اقعد لوحدي. انا خارجة معاكي
خرجت من الأوضة اشوف ماما ومعايا صاحبتي نورهان
نورهان :: ازيك يا طنط والف سلامة علي عمو سامي
ماما :: ازيك انتي يا نورهان. **** يسلمك يا حبيبتي . عاملة ايه في المعهد
نورهان :: الحمد *** يا طنط
انا :: عمتو عاملة ايه يا ماما
ماما :: زي ما هي مفقتش من الغيبوبة
ومنابني غير المشوار عالفاضي
سعيد :: ازيك يا نورهان
نورهان :: ازيك انت يا سعيد .. عامل ايه
سعيد :: الحمد ***
سعيد :: ماما هو حد من اعمامي راح ليها
ماما :: اه عمامك كلهم كانو هناك النهاردة.. ما تعمليلي كوباية شاي دماغي هتنفجر
شيماء :: حاضر يا ماما
نورهان :: طيب يا شيماء انا همشي بقي
ماما :: بدري كدة ما انتي قاعدة
انا :: يابنتي مستعجلة ايه عايزة اقعد معاكي شوية
نورهان :: معلش بقي لازم امشي علشان ماما متستعقونيش وكمان خطيبي بعتلي رساله اهو انه مستنيني تحت
ماما :: لا لو كدة خلاص يا حبيبتي تروحي بالسلامة
دخلت عملت شاي بعد ما وصلت نورهان لباب الشقة
ماما :: انا هقوم اغير هدومي علي ما الشاي يتعمل
ماما دخلت غيرت هدومها وخرجت لابسه جلبيه من جلاليب البيت الخفيفة
والشفافة كالعادة وطبعا مش في دماغها اي حاجة
يعني كعادتها لابسه في بيتها ووسط عيالها فلابسه براحته
لكن اللي مكنش طبيعي لسعيد انه من بعد اللي حصل امبارح بينه وبينها وقبل كدة لما شافها عريانة . وكمان النهارده عرف التفسير المنطقي للي كان بيشوفو كأن حد بينام معاها واللبن اللي كان بينزل من كسها. فبقي فيه شئ من الرغبه عند سعيد انه يختلس النظرات لجسم مامته
فقام من مكانه بحجة انه داخل الحمام
ثواني ورجع قعد عالكرسي اللي قدام الكنبه اللي قاعده عليها ماما
اللي كانت قاعده براحتها وبين فخادها بين بسبب انها كانت قاعده وسانده بضهرها علي مسند الكنبه ورجل متنيه فوق الكنبه ورجل عالارض
لكن المفاجئة اللي مكنش سعيد متوقعها انه يلاقي مامة قاعد من غير اندر وشايف لحم كسها قدامة
ماما مش مركزة خالص مع نظرات سعيد اللي بقت شبه دائمة لبين فخاد ماما بسبب انها شغلت التليفزيون وكانت بصاله
خرجت انا بالشاي حطيته علي طربيزه صغيرة جدا جنب ماما وقعدت علي الكرسي التاني ومخدتش بالي خالص من قعدة ماما ولا من اخويا اللي كل شوية يبص عليها ويبص عالتليفزيون كأنه يعني بيتفرج معانا
شوية لقيت سعيد قام دخل الأوضة بتاعتة بتاع عشر دقايق ورجع قعد نفس القعدة بتاعتة
وكان ماسك الموبايل بأيده
انا لفت نظري طريقة مسكة للموبايل
وباصص بس فيه صباعة مش بيتحرك ولا بيكتب حاجة ولا بيقلب
بصراحة فكرتة بيتفرج علي فيلم سكس ولا اي حاجة يعني من دي قومت كأني هجيب حاجة وبصيت
في التليفون بطرف عيني لقيته فاتح الفيس بس مش بيعمل حاجة
محطتش في دماغي ورجعت قعدت مكاني وبدات اتفرج عالفيلم اللي شغال
ماما من التعب نامت وهي قاعدة مكانها
انا :: ماما ماما.. انتي نمتي وانتي قاعدة
بقلم عادل المتميز
ماما :: ايه .. اه باين كدة عيني غفلت من التعب
انا :: طب ما تدخلي تنامي جوه
ماما :: لا هاتيلي مخدة انا هفرد جسمي هنا
سعيد لما ماما قامت دخل الأوضة بتاعتة وحب يشوف تصوير البرنامج اللي نزله جديد .. تطبيق يسمحلك بأستخدام كاميرة التليفون في التصوير
وانت فاتح اي تطبيق تاني او حتي وانت قافل الشاشة
بحيث انك وانت بتصور لو فيه حد قاعد جنبك ميخدش باله
عجبه اووي جوده الفيديو وفخاد مامته كانت باينه اوي في الفيديو
ولما اخته عدت من جنبه وراحت علشان تصحي مامتها كانت الكاميره جايبه طيزها وكانت لابسه بنطلون استرتش اسود مع نور الشمس اللي داخل من الشباك جاب شكل الاندر ولونه ومبين لحمها.. هو مكنش مركز اصلا فيها وهو بيصور لانه كان باصص في التليفون
هاج عليهم والمرة دي كانت برغبته وارداتة وكأنه بدأ يشعر برغبه حقيقة في التجسس عليهم
شغل الفيديو اربع خمس مرات وبعدين راح خارج تاني مكنش فيه غير مامته اللي نايمة في الصاله واخته شيماء دخلت اوضتها علشان تكلم احمد
وهو بقي واقف في نص الصاله
مابين مامته اللي كانت نايمة علي بطنها
ورجل متنيه والتانيه مفروده والجلبيه كاشفة معظم رجليها وفخادها وما بين الأوضة
عايز يصور تاني وخايف المرة دي يتكشف لكن الخوف كان اكبر من الرغبة ودخل الحمام علشان يجبهم ويرتاح .. قلع بنطلونة ونزل البوكسر ومسك زبه وبقي عمال يدعك فيه
هو بيتخيل مامته قدامه نايمة وهو نايم فوق منها .. لغاية ما جاب لبنه
اول ماجابهم وشعور الهيجان اختفي والشهوة انطفت حس انه غلط وانه مش من المفروض يتخيل حاجة زي دي
.....
انا :: انت بتقول ايه يا احمد
احمد :: ايه يا بنتي هو ايه كلامي غريب
انا :: مش الفكرة بس اتفاجئت مش اكتر
احمد :: ليه بقي مش انتي بتحبيني ؟
انا :: اه بحبك طبعا وعايزة اتجوزك بس متوقعتش بالسرعة دي تقولي انا عايز اجي اتقدملك
احمد :: ليه بقي انتي فكراني من الشباب اللي عايز يتسلي ويضيع وقت
انا عايز اقرب منك اكتر وابقي واحد من عليتكم وابقي معاكي في كل ظروفك
انا :: ماشي بس دلوقت بابا تعبان وفي المستشفي استني بس لما يخرج ويبقي كويس وابقي تعالا قالبه
احمد :: يعني مش حاسه فرحانة
انا :: مين ده انا ؟ انت بتهزر ؟ ازاي مش فرحانة بالعكس انا فرحانة اووي كمان
احمد :: طب خلاص اعملي حسابك اول ما باباكي يخرج من المستشفي هاجي اشرب عندكم الشاي
انا :: ماشي بس الشربات مش الشاي
احمد :: تقصدي البيبسي بقي خلاص زمن الشربات راح
انا :: هههههههه والجاتوه كمان ولا تزعل

خلصت كلام مع احمد وفجاءة حسيت اني عايزه اعمل حمام مايه وكنت مزنوقة اوي
دخلت الحمام وقفلت الباب قلعت الأندر وحسيت بدوخة والدنيا قدامي بقت شبه فيها ضباب وحسيت اني شايفة اخويا في الحمام معايا واقف قدام الحوض بيضرب عشرة
وباصص في المرايه وفي ايده تليفون
وفي المرايه مامه نايمة عالكنبه
وبتلعب في زب بس مش باين مين اللي واقف قدامها
فصلت متنحة ابص ل اخويا وابص في المرايه علي ماما وادعك في عيني يمكن بجد ..الصورة تختفي وترجع تظهر .. وفجاءة سمعت صوت الباب بيخبط وحسيت كاني كنت في حلم او خيال ومفيش حاجة قدام المرايه
انا :: مين
ميدو :: خلصي عايز ادخل الحمام
انا :: لحظة وخارجة
قومت من الحمام وبوطي علشان امسك الأندر وارفعة لقيت لقيت بقعة لبن مفروشة عالأرض وطيت ولمستها بصوابعي وشميتها ..
اخويا :: يازفتة مزنوق اخلصي
انا :: حاضر ضالعة اهو
عملت حاجة معرفش ليه عملتها .. قبل ما البس الأندر. مسحت صوابعي اللي فيها اللبن ده في كسي ولبست الأندر وخرجت وانا هايجة موت
اختي مكنتش لسة جت من الدرس
دخلت الأوضة وقفلت علي نفسي بالمفتاح ووقفت قدام المرايه
نزلت بنطلوني الأسترتش وقلعت البضي والسنتيان ووقفت قدام المرايه
ابص لجسمي ولبزازي وانا عماله افعص فيهم .. والف بطيزي قدام وابص عليها
وانا هايجة.. وفجئة شفت اخويا ورايا
التفت بسرعة وانا مخضوضة ملقتش حد ورايا
لبست البنطلون بسرعة والبضي حتي من غير سنتيان وخرجت .. كنت خايفة اقعد في الأوضة لوحدي لقيت ماما صحيت وقاعده عالكنبه لسة بتفوق
ماما :: اختك مجتش لسة ؟
انا :: لا لسة
ماما :: هي اتأخرت كدة ليه . اتصلي كدة عليها شوفيها ايه اللي اخرها
انا :: تليفوني في الأوضة وانا مكسلة اروح اجيبة
ماما :: فين تليفوني
ماما بصت جنبها شمال ويمين وبعدين حطت ايدها تحت المخدة طلعت التليفون واتصلت بأحلام
كلمتها وقالت جت و طالعة عالسلم
احلام طلعت وفتحت باب الشقة بالمفتاح اللي معاها
ماما :: ايه اللي اخرك كل ده
احلام شكلها باين عليه التعب والارهاق
قعدت عالكرسي ورمت الشنطة اللي في كتفها عالطربيزه اللي قدامها
احلام :: المستر جه متأخر وتعبت في نص الدرس وكنت حاسه بهبوط وجبولي عصير لولا ما فوقت
ماما :: ليه كدة ؟ هو انتي نزلتي من غير ما تفطري
احلام :: لا فطرت بس تعبت .. انا دلوقت جعانه فيه اكل ايه
ماما :: الأكل في المطبخ جاهز ومحطوط يدوب هطلعيه وتاكلي
انا :: الشاي يا ماما
احلام :: والنبي يا شيماء هاتي الأكل من المطبخ مش قادرة اقوم جايه تعبانة

بقلم عادل المتميز
انا :: هو مفيش غيري في ام البيت ده
الاكل محطوط وجاهز قومي هاتيه
ماما :: معلش اختك لسة جاية من بره وبتقول كمان هناك تعبت
انا :: ماشي هروح اجيب الاكل لسمو البرنسيسة
.......
ادهم صحي من النوم وقعد شوية قبل ما ينزل يشوف مراتة عاملو اكل ايه وافتكر صاحبه سامي ودماغة بدات تروح للتفكير هل يكلم الشيخ ولا يستني دلوقت وميكلموش لانه شايف حالة سامي اتحسنت كتير عن الأول
وجايز ان كل اللي فكر فيه ملوش اصلا علاقة لا بجان ولا غيره
كانت الساعه سته المغرب وصفاء مراتة بره بتعمل ليهم الأكل
دخلت بعد ما خلصت علشان تصحي جوزها اللي المفروض انه نايم زي كل يوم
صفاء :: ايه ده انت صحيت ؟ مش بالعادة يعني تصحي لوحدك
ادهم :: بفكر في حاجة كدة .. ولا بلاش مش ناقصة نكد
صفاء قعدت جنب جوزها عالسرير.. بتفكر في ايه بقي ان شاء **** .. اوعي يكون في الحوار بتاع صاحبك اللي مراته عليها عفريت
ادهم رفع راسه وبص ليها وسكت
صفاء :: يبقي صح . هو الموضوع ده اللي قومك من النوم علي غير العادة
شكلك مش ناوي تعديها علي خير وناوي الاذيه لنفسك ولينا
ادهم :: يا وليه مش لما تعرفي الأول انا بفكر في ايه
صفاء :: قولي يا خويا واشجيني .. بتفكر في ايه
ادهم :: انا بقول يعني بيني وبين نفسي
اني استعجلت لما اتكلمت النهارده مع مرات سامي في المستشفي
صفاء قاطعت كلام جوزها وهي متنرفزة.. ايه ايه ايه ؟ بتقول ايه يا خويا.. لاهو انت روحت النهاردة المستشفي ؟ وكمان اتكلمت مع مراته
ادهم :: ياوليه مالك اتهبلتي كدة ليه
مش صاحبي وزميلي في الشغل وروحت ازاورو
صفاء :: صاحبك اه .. طيب يا شملول اتكلمت مع مرات صاحبك ده في ايه
ادهم :: بصراحة كدة قولت ليها ان جوزها كان حكيلي عن موضوع الجن ده وقولت اني شايف ان الموضوع والتعب اللي فيه جوزها ده بسبب موضوع الجن اللي عليها ولازم تلاقي طريقة تشيل بيها الجن ده
صفاء :: اه وطبعا الطريقة دي انت اللي هتشوفها مش كدة يا ابو صدر حنين
ادهم :: ماهو انا لما روحت المستشفي لقيت جوزها حالته اتحسنت وبقول يعني اني جايز اكون غلطان من الاساس ووارد جدا تعبه ده يكون مرضي بجد.مش شغل عفاريت وال يعوذ ب****
صفاء :: اسمع بقي علشان انا معنديش مرارة ليك ولا ل افكارك اللي هتودينا كلنا في داهيه دي انت لا عودت تروح تشوف صاحبك ده ولا ليك علاقة بالموضوع ده من الاساس .. ثم تعالا هنا. انت روحت ازاي وامتي وانت جيت في ميعاد شغلك
ادهم :: لا مانا مروحتش الشغل النهاردة
صفاء :: كمان . يعني ياراجل انت عايز تنقطني؟ عايز تشلني
ادهم :: ليه بس؟
صفاء :: مش اليوم ده هيتخصم من مرتبك ! واحنا اولي بكل جنيه يجي من شغلك .. اديك شايف المصاريف بتاعتنا عاملة ازاي ده غير مصاريف مدارس العيال والدروس جاي كمان تضيع يوم من شغلك
ادهم :: بقولك ايه سكي عالموضوع ده معدتش رايح تاني هبقي اطمن عليه بالتليفون وخلاص
صفاء :: يكون احسن .. وياريت تنسي خالص حوار انك تساعدهم وتقف جنبهم وتدخل نفسك ودخلنا معاك في سكة **** بس اعلم بيها
ادهم :: ماشي خلاص خلصنا
صفاء :: طب يلا ياخويا قوم .. الاكل جهز .. يلا قوم عايزين ناكل لقمة قبل ما الاكل ما يبرد
ادهم :: اديني قايم .. ياباي عليكي وعلي لسانك اللي عامل زي المنشار ده
........

الساعة 12 بعد نص الليل سعيد ممد علي سريره بيفكر في كلام اخته وفي هيجانها اللي اعترفت بيه لصاحبتها
والغريب انه حاسس بالاثارة ناحيه كلامها ومش لاقي تفسير منطقي هو ليه مثار ناحيه اخته وناحيه مامته
فتح تليفونه وجاب الفيديو اللي صوره ل مامته وهي نايمة كالكنبه واتفرج عليه
شويه وراح قايم خرج من الأوضة بتاعتة عالصالة مكنش حد فيها كله في الأوضة بتاعته
اتسحب علي طراطيف صوابعة وراح قدام اوضة شيماء واحلام وقف شوية
مسمعش صوت حد فيهم
بص علي اوضة مامته لحظة وبعدين مشي براحة لغاية ما بقي قدامها حط ودنة عالباب سمع صوت ضعيف ركز مع الصوت لقي صوت واحده بتتأوه
بقلم عادل المتميز
وكانها مشغلة فيلم جنسي
ايده عايزه تروح ل اوكرة الباب وتفتحة وعقله يقوله مش طالبه فضايح
لحظات مابينه وبين نفسه وبين رغبته
والاثارة اللي كان فيها .. قرر انه يجازف ويفتح الباب براحة.. وفعلا ايده راحت ل اوكرة الباب وبدأ يفتح الباب
بص علي مامته كانت نايمة علي ضهرها
ومش باين بتعمل ايه
رجع بص علي مرايه الدولاب لقي الموبايل في ايدها بتتفرج علي فيلم اباحي وايدها بين وراكها العريانه
اتاكد انها بتتفرج علي افلام اباحيه
فضل واقف شوية وبعدين رجع قفل الباب خوف لحد من اخواتة البنات يخرج من اوضته ويشوفة وراح قعد علي الكنبه في الضلمة وهو بيفكر في مامته ونفسه يدخل جوه الأوضة زي امبارح ويتمتع بلمس جسمها كله

فضل تقريبا ساعه وهو الهيجان مسيطر عليه وكل شوية يتخيل امه في وضع جنسي معاه
مرة يتخيلها بتخرج من اوضتها وتروح عليه وتنزل بنطلونه وتنزل تمصلة زبه و مرة يتخيل نفسه راكبها ومدخل زبه فيها وعمال ينيك فيها.
الشيطان كان مسيطره علي تفكيرة
وكان في حاله هيجان ابن متناكة
واللبن هينفجر من زبه .. عايز يدخل علي مامته بأي شكل
بعد ساعة يقرر المجازفة ويقوم متجه ناحيه اوضة مامتة ويفتح باب اوضتها
يلاقي مامته نايمة عريانة ملط والتليفون في ايدها مطفي علي المخده
ورجليها الأتنين مفرودين عالسرير مفتوحين
وقف لحظة قدام الباب .. ويقرر الاستمرار في الدخول. دخل كام خطوة وقفل الباب براحة وبدأ يمشي علي طرطيف صوابعة بخطوات بطيئة ناحيتها لغايه ما بقي قدامها
لحم طري ابيض . زي الملبن نايم قدامه عالسرير .. نسي في لحظة ان اللي نايمة دي امه ومتجوزش له
هيجانه كان قوي جدا لدرجة انه سيطر علي تفكيره ولغي عقله
ايده المرة دي كانت في حالة تأهب تام
مفيش خوف قوي زي المرة اللي فاتت
والشيطان كان قايله لو حست او صحيت يتحجج بالجان ويقول انه كان نايم في اوضتة وميعرفش هو جه اوضاتها ازاي .. مستغل الكلام اللي سمعة
وقبل ما ايده تلمس جسمها بلحظة قوة هائلة جدا تقوم بدفع سعيد يصتدم بسببها في باب الأوضة ويقع يغمي عليه .. ويظهر دخان اسود جاي من اخر الأوضة طاير في الهوا يروح ناحيتة وهو بيتشكل لغايه ما الدخان بقي علي هيئة شخص رجل
ويدخل جواه .. سعيد يفتح عينه
ويقوم متجه ناحيه السرير بتاع مامته
ويقرب منها .. يقف لحظات قدامها.. يتمتم بكلمات غير مفهومة ومامته يبتدي جسمها يتحرك ويروح لطرف السرير. .. رجليها تترفع لفوق
ويبان كسها الوردي قدامه
سعيد يقلع هدومة كلها ويبقي عريان ملط قدامها و ينزل علي ركبه ويشدها لطرف السرير
ويقرب من كسها بشفايفه.. شفايفة تلامس شفرات كسها
في اللحظة دي عيون نظله تفتح
لكنها مسلوبه الأراده وتحط ايدها علي راس ابنها اللي طلع لسانه وبيمشيه علي كسها براحة .. بيلحسه
نظله بترفع له وسطها لفوق ولسانه بيتوغل للداخل
اهاتها بدات تخرج منها وجسمها بيترفع له اكتر وتتلوي وصوابع ايدها بين خصلات شعره .. بتشد فيهم وبتحك كسها اووي ولسانه جوه اعماق اعماق كسها
يخرج لسانه مرة تانيه من كسها ويرجع يمشيه بين شفراتها ..ويطلع لزنبورها يحرك لسانه حوالينه وفوق منه
وصوابع مامته بتشد في شعره بقوة
وقف علي رجليه بعد ما شبع من كس مامته لحس .. وايده شدتها لطرف السرير.. ومسك زبه وحطه علي خرم كسها .. وبدأ يدخله
نظله :: ااااااه.. اااااااه... اااااوووف اوووووووف
سعيد بعد ما زبه بالكامل بقي جوه كسها .. نام فوق جسمها وايده مسكت في بزازها .. بقي عمال يقفش فيهم
ويدعكهم وزبه منتصب انتصاب كامل جوه كس امه
مسك حلمه بزازها بشفايفه يشد فيهم ويمص ووسطة من تحت بدأ يطلع وزبه ينسحب من داخل كسها. وقبل ما يخرج بالكامل يرجع سعيد ينزل بوسطه وزبه لداخل كس امك
اللي ايدها راحت حضناه وضوافرها غرزت في لحم ضهرة وهي بتتأوه
من دخول وخروج زب سعيد ابنها فيها
سعيد كان في البدايه بينيك فيها نيك براحة يسحب زبه ويرجع يدخله
لكن بعد شويه بدأ الرتم يبقي اسرع
والنيك يبقي اقوي ووسطه بينزل ويطلع اسرع وصوت ارتطام لحمه في لحمها بقي اقوي واعلي
مكان ضوافرها في لحم ضهرة بقي بجيب ددمم وسعيد بأيده من تحت مسك رجلين امه وهو نايم فوق منها وحاشر زبه بقي بيرجع بوسطة لور وريرجع تاني لقدام .. يرجع لورا . ويرجع تاني لقدام يرزع زبه في كسها رزع
ايدها سابت ضهره ولفت حولين رقبته واخدت شفايفة بين شفايفها ورجليها من تحت لفت حوالين وسطه
سعيد عمال ينيك ويفشخ فيها واهاتها متتاليه بتترجاه ينيك فيها اكتر ..
نكني اوووي .. اووووي.. كمان.. كمان .. ايوه ايوة.. اووووف اووووف
سعيد قام من فوقها وراح شاددها من شعرها وسحبها لبره السرير وخلاها تقف. وتديه ضهرها
نظله سندت بأيدها علي مرتبه السرير
وسعيد واقف وراها فاتح طايزها وبيدخل زبه في كسها
دخل زبه كله جواها ونظله سانده بأيدها عالسرير وموطيه وراسها لافة له وعيونها جت في عينه
مسكها من وسطها بعد ما دخله زبه جواها .. وبدأ النيك الخلفي عالواقف
بيدخل زبه ويرجع يسحبه براحة
وبعدين اسرع واسرع . وبزازها بتروح وتيجي قدامها وعنيها كل شويه تبص في عنيه
فضل سعيد ينيك في امه من ورا في كسها وهي بتتأوه من المتعة
لغاية ما سعيد جاب لبنه في كس مامته
وقبل ما زبه يخرج منها
جسم سعيد اندفع مره تانيه بكل قوة
ناحيه الحيطه .. اتهبد في الأرض والدخانه السودا خرجت من جسمه مرة تانيه وطارت في الهواء اتبخرت
ونظله عيونها فتحت وكأنها كانت مسحوره وفاقت من السحر .. وكانت الصدمة .. نظله اكتشفت انها مكنتش بتحلم وان سعيد هو اللي كان نايم معاها فضلت للحظات واقفة ومصدومة وباصة ل ابنها اللي كان مغمي عليه لحظات ونظله تدرك انها متعرية تماما تبص بسرعة حوالين منها
وتلم هدومها المبعثرة .. وتلبس اللاندر والجلبيه بتاعتها وتطلع عالسرير تقعد مقرفصة وتخبي وشها بين ايديها وكل شوية تبص علي ابنها وهي بتفتكر الاحداث وتعرف ان الجن زي ما سيطر عليها سيطر علي ابنها هو كمان
في اللحظة اللي نظله عماله تبص فيها علي سعيد
كان سعيد بيفوق وحط ايده علي راسه اللي كانت وجعاه جدا .. .. بيرفع راسه
شاف نفسه جوه اوضة مامته وبيبص علي نفسه لقي نفسه مرمي عالأرض عريان ملط... بص بسرعة ناحية مامته
لقاها قاعده مقرفصة ومخبيه بأيدها وشها وبتعيط.. قام و لم هدومة من عالأرض وخرج بسرعة وهو بيتخبط في الحيط والباب وكأنه لسة دايخ
خرج من اوضتها جري علي الأوضة بتاعته

وبكدة نكون وصلنا لنهايه الجزء الثالث عشر من قصة الصدمة
الصدمة
بقلم عادل المتميز
........
الجزء الرابع عشر
.........
مر يومين من بعد الليلة اللي ناك فيها سعيد مامته والغريب ان البيت في اليومين دول كان في حاله هدوء تام
مفيش اي حاجات غريبه سواء تهيأت او احلام بتحصل سواء ل ريم او ل نظلة
وخلال اليومين دول كانت نظله ملتزمة في اوضتها مش بتخرج منها غير الصبح تروح لجوزها المستشفي وتروح
وميدو نفس الموضوع بيكون طول اليوم بره البيت وبيرجع بالليل ياكل ويدخل الاوضة بتاعتة
ريم سألت مامتها اكتر من مرة هي واحلام خلال اليومين دول مالك يا ماما فيكي ايه
وكانت مامتهم بتتحجج يا بتعبها يا بزعلها علي باباهم اللي طول في المستسفي وبزعلها علي عمتهم اللي لسة في غيبوبة
نظله كمان في اليومين دول دمعتها علي خدودها منشفتش وكل ما تفتكر اللي حصل في الليلة دي بينها وبين ابنها تلطم وتعيط وفكرت جديآ في الأنتحار لكن مكنتش بالقوة اللي تسمح ليها بأذهاق روحها.. وفكرت كمان تواجهة ابنها وتعرفة اللي اللي حصل بينهم ده خارج عن اردتها وعن اردتة
وان فيه قوة شيطانيه في البيت هي المتحكمة فيهم وتحكي له كل حاجة علشان تشوف معاه حل
لكن لما كانت بتفكر في كدة كانت تقول ماجايز ابنها يقول انها بتدي مبرر وهمي له علشان تبرر له سكاتها ورضاها علي اللي كان بيحصل فيها . وساعتها مش هتقدر تستحمل كلامة
كانت هتجنن مش عارفة تعمل ايه
لكن هدوء البيت مأستمرش كتير ..
.........

في اليوم التالت نظله قامت من النوم الصبح الساعة 10 لبست هدومها وخرجت من اوضتها عملت لقمة وقعدت تاكلها مع كوبايه الشاي
خرجت احلام من الأوضة وقالت لمامتها انها عايزة تروح معاها لباباها تزورو في المستشفي
نظله :: لا انتي خليكي النهاردة ذكري
بقالك كتير مفتحتيش كتاب وابقي تعالي معايا بكرة .. اختك شيماء نايمة؟
احلام :: لا دي شيماء نزلت من ساعة راحت المعهد بتاعها
نظلة :: **** معاها.. واخوكي سعيد في الأوضة ؟
احلام :: مش عارفة بس اكيد اه نايم هيروح فين يعني
نظلة :: طب خدي الخمسين جنيه دي ابقي ادهاله تلقيه مش معاه فلوس يصرف منها لغاية ما ينزل الشغل كمان يومين زي ما قال
احلام :: علي فكرة انا كمان محتاجة فلوس
نظله :: فلوس هو انتي بتتنيلي تروحي مدرسة
احلام :: يعني يا ماما مش معايا فلوس وخليني احتجت اجيب حاجة
نظله :: خدي عشرين جنيه اهي بس اعملي حسابك احنا مش معانا اليومين دول دخل . اديكي شايفة باباكي تعبان
و**** اعلم رقدته دي هطول قد ايه
احلام :: هو ايه ده . عشرين جنيه ايه ؟
اشمعني سعيد اخويا ياخد خمسين
نظله ::اخوكي بيخرج وبيروح وبيجي
وبيصرف مع صحابه .. الخمسين دي اصلا يدوب تكفيه يومين وبعدها بقي يبقي يصرف علي نفسه من شغله وانا يابنتي مش عايزة اضيع اللي حيلتننا . بكرة مش عارفة مخبي
بقلم عادل المتميز
احلام :: خلاص يا ماما خلاص
نظله :: يلا انا هقوم اروح لباباكي المستشفي ويمكن اعدي بعد المستشفي علي عمتك . بقالي يومين مروحتش
.......
نظله وصلت المستشفي ودخلت الأوضة اللي فيها جوزها فوجئت ان السرير فاضي.. خرجت تشوف حد من المستشفي لقت الممرضة اللي علي طول بتدخل عنده
نظله :: بقولك ايه يا حبيبتي هو سامي جوزي اللي في الأوضة اللي هناك فين مش موجود علي سريرة
الممرضة :: اه عم سامي تعب تاني بالليل واتعلق له اكسوجين للصبح وهو دلوقت نزل الدور اللي تحت بيعمل ايكو
نظله :: تعب تاني . مش كان اتحسن
الممرضة :: اهو ده اللي حصله وحالته رجعت تاني لعدم الاستقرار
......
نورهان :: بقولك يابت يا شيمو ما تيجي نقعد في الكافتريا بتاعتنا
انا :: لازم كافتريا يعني
نورهان :: يابت عايزة اتكلم معاكي شوية
انا :: طب .. ولا اقولك ماشي.. يلا بينا
نورهان :: انا اللي عزماكي
انا :: يازفته هو موضوع فلوس
نورهان :: عارفة بس برضو بقولك يعني انا عزماكي
خرجنا من المعهد قبل الميعاد وروحنا كافتريا اكلنا لقمة وبعدها طلبت نورهان لينا اتنين سحلب باللبن
نورهان :: عارفة يابت يا شيماء من ساعة ما كنت عندكم وانا حاسه ان في حد ديما ورايا.. **** يحرقك بقيت خايفة وموسوسة
انا :: ههههههههههه يلا يا جبانه
نورهان :: بس تعرفي انا بجد من ساعتها وانا دماغي مفيهاش غير الموضوع ده ونفسي افهم بجد هو انتي بتحسي بأيه مش عارفة اجبهالك ازاي . يعني وانتي بتحلمي او بتحسي حد معاكي بتحسي بأيه؟ يعني كأنه بيحصل بجد ؟
شيماء :: اه كأنه بجد بحس بكل حاجة
بنفسه وبلمساته لجسمي وحتي لما بيعمل معايا كدة بحس بكل حاجة
نورهان :: شيمو واحدة واحدة عليا علشان عايزة افهم . يعني ايه لما بيعمل معاكي كدة بتحسي بكل حاجة
حسيت نفسي مكسوفة وانا بتكلم خصوصا اننا قاعدين في مكان حوالين مننا ناس ومش عايزة حد يسمعني لكن فضول نورهان انها تعرف كان قوي
بصيت حوالين مني وصوتي كان واطب اوي وقربت منها وبدأت احاول اشرح ليها يعني ايه بحس بكل حاجة.
انا :: يعني بحسه وهو بيمارس معايا
نورهان :: احيه يعني بتحسي ب ... وهو بيدخل فيكي من....
انا :: بأحراج .. ايوة كل حاجة بحس بيها
بقلم عادل المتميز
نورهان :: مش متخيله بجد . بصي يا شيمو انا عمري ما كنت سافلة بس مش عارفة بصراحة اكون مؤدبه وكمان عايزة اعرف .. انتي بتحسي ببتاعة وهو بيدخل فيكي
انا :: ايوة يابنتي و**** .. مبيبقاش ساعتها حلم . بيكون زي الحقيقي بالظبط . زي ما احنا قاعدين مع بعض كدة وشايفين بعض.. الفرق بس انه بعد ما بيخلص بلاقي نفسي في مكاني
متحركتش ومفيش حد معايا ويجيلك احساس انك كنتي بتحلمي
وكمان اول ما بتفوقي بتحسي كانك كنتي متخدرة .. مسيطر عليكي.. اي حاجة بتعمليها بتكون خارجة عن ارداتة او سيطرتك.. مبتبقيش متحكمة في جسمك.. بتلاقي مثلا رجلك هي اللي كانت بتترفع له لوحدها . بسيطرته هو
مش بيسطرتك انتي علي نفسك
نورهان :: اه فاهمة دي .. طب وبتشوفي اخوكي بجد؟ يعني مفيش اي اختلاف بينه وبين اخوكي
انا :: ولا اي اختلاف .. كأن اللي معايا هو سعيد اخويا
نورهان :: طب انتي علي كلامك ليا لما كنت عندكم ان الموضوع بدأ بمامتك لما وقعت في المطبخ وبعدها حصل انكم لقتوها في الحمام لما النور قطع . يعني مامتك كمان الجن بيجي ليها
انا :: مش عارفة .. تفتكري ممكن يكون بيمارس مع ماما ؟
نورهان :: معرفش بس ليه لا . كل شي جايز .. طب اختك احلام ؟
انا :: لا اختي احلام مش بتحس بحاجة
ولا هي اصلا حاسة بينا
نورهان :: لا انا اقصد الجن مش بيجيلها هي كمان
انا :: لا ملحظتش عليها حاجة
نورهان :: واشمعني هي يعني.. ماهي واحدة زيكم وعايشة معاكم
انا :: معرفش
نورهان :: طب انتي احساسك ايه ؟ يعني حابه كدة. خصوصا يعني حد بيمارس معاكي ..اه صحيح السؤال المهم اللي كنت عايزة اسأله لما هو بيمارس معاكي .. طبعا بيدخله جواكي
انا بخجل وببص ورايا وجني . اه بيدخله
نورهان :: طب ازاي مش انتي بنت
انا :: اه طبعا بنت ولسة بنت ولا ممكن يكون؟ .. يالهوي انتي هتخوفيني ليه
نورهان مش بخوفك انا بسأل
انا :: تصدقي انتي رعبتيني دلوقت .. يا نهار اسود لو مكنتش بنت.. طب انا اعرف ازاي
نورهان :: تعرفي ازاي ؟ امممممم بيتهئلي دي لازم دكتورة تكشف عليكي
انا :: يا نهار اسود .. دكتورة ؟ لا طبعا هروح اقول للدكتورة ايه وكمان هجيب تمن الكشف بتاعها منين
نورهان :: مانتي لازم تطمني علي نفسك
........
فضلت نظله مستنيه في الطرقة يجي نص ساعة وبعدين لقت جوزها جاي من اخر الطرقة علي كرسي متحرك وبعد ما دخل الأوضة والممرضات نيموه علي سريرة قعدت معاه واطمنت عليه من الممرضات لغاية ما الدكتور جه ودخل يشوفة وياخد عينه من الدم ويقيس الأكسوجين
نظله :: خير يا دكتور ماله سامي جوزي
الدكتور :: و**** يا مدام لسة حالته مش مستقرة بس الحمد *** احسن بردو من اللأول
نظله :: طب يا دكتور مش كانت حالته استقرت . وهو هنا ماشي علي علاج
ايه اللي حصل تاني خلاه يتعب
الدكتور :: و**** اللي باين لينا دلوقت ان عنده تضخم في القلب وده اللي بيعمل نقص اكسوجين
نظله :: ياربي ؟ مانتو برضو اللي قولتو انه اخر مرة الفحوصات قالت معندوش تضخم ..
الدكتور :: المرة اللي فاتت مكنش ظاهر واللي قبلها ظهر انه عنده تضخم
فأحنا دلوقت هنتعامل مع الحاله علي الاساس ده وهياخد كرس علاج و**** يسهل والحاله تستقر
نظله :: **** يا دكتور .. معلش يا دكتور لو كنت عطلتك
الدكتور :: ولا يهمك .. عن اذنك انا
الدكتور مشي وادهم اتصل بنظله
اتكلمت معاه وقالت له الكلام اللي الدكتور قاله وانه رجع يتعب تاني
بعد ماادهم قفل مع نظله
.....
ادهم في شغلة بيفكر في سامي وفي كلام مراتة وبيحاول يقلبها شمال ويقلبها يمين ومش لقي تفسير غير ان الحوار ده حوار جن
صابر :: ايه ياعم ادهم سايب شغلك وسرحان في ايه
ادهم :: لسة قافل مع مرات سامي وحالته رجعت تتعب تاني
صابر :: **** يشفيه .. ادعيله.
ادهم :: **** . و**** بدعيله
صابر مشي وراح يشوف شغله وادهم طلع التليفون وجاب قايمة الاسامي والارقام المحفوظة وسرح شوية
.......
انا ونورهان ماشيين مروحين انا هركب الباص وهي خطيبها هياخدها بعربيتة
بقلم عادل المتميز
فضلنا ماشيين ل اخر الشارع وهي كلما خطيبها اللي كان مستنيها في اخر الشارع
وقفت سلمت عليه ومشيت وهي ركبت معاه عربيتة
ركبت انا الباص وروحت البيت
فتحت الشقة رميت شنطة كتفي جنب التلفزيون واترميت عالكنبه اريح جسمي شوية وبدأت اشعر بالخوف والقلق من كلام نورهان اللي خوفتني اني ممكن اكون مفتوحة.. فضلت احاول افتكر اني في مرة من المرات اللي كنت فيها متخدرة وبيتمارس معايا
اكون نزلت ددمم من كسي . ملقتش ولا مرة .. قومت بعد ما اخدت قسط من الراحة دخلت اوضتي لقيت احلام صاحيه واول ما دخلت كانت بتكلم حد
وقفلت معاه بسرعة
انا :: بتكلمي مين يا زفتة
احلام :: مش بكلم حد
انا :: طيب ياختي .. مع اني متاكدة انك كنتي بتكلمي حد واول ما دخلت قفلتي
روحت لدولابي طلعت بيجامة من صيفي من بتوعي واندر وسنتيان وفوطة .. وخرجت روحت الحمام
قلعت هدومي ووقفت قدام المرايه شوية بالأندر والسنتيان ببص علي نفسي .. سرحت شوية قدام المرايه معرفش ليه ولا فيه . كل اللي فكراه اني زي ما اكون توهت شوية وبعدين رجعت لادراكي تاني
ببص تحت عندي لقيت الأندر فيه ددمم
ودم مش ناشف ده ده طري .. لسة نازل
اتخضيت اوي وافتكرت كلام نورهان
ببص في المرايه برضو معرفش ليه شفت واحد واقف ورايا لونه اسود اوي
لفيت بسرعة و ببص ورايا ملقتش حد ..ورجعت ابص عالأندر . ملقتش فيه حاجة والأندر ناشف
انا بصوت فيه خوف وواطي جدا.. وبعدين بقي .. .. حطيت ايدي علي وشي وسندت علي الحوض وانا مش فاهمة ده ايه.. هو بيلاعبني ؟ . بيلعب بأعصابي
طلعت من الحمام من غير ما استحمي
يدوب بس غيرت الهدوم اللي كنت لبساها بهدومي اللي طلعتها من الدولاب
وخرجت
كان اخويا نزل قبل ما اجي وانا خارجة من الحمام كان هو بيدخل من الشقة
جايب معاه عيش فينو وجبن وحلاوة وقعد يفطر
قعدت انا في الصاله واخويا قعد يعمل السندوتشات
سعيد :: اعملك سندوتش معايا
انا :: لا انا اكلت في كافتريا المعهد
شغلت التليفزيون وحطيت راسي علي مسند الكنبه وبقيت بقلب في التليفزيون لغاية ما كان فيه فيلم بحبه اوي شغال فيلم قديم
والفيلم شغال لقيت الفيلم اتغير والشاشة اسودت
في الأول فكرت التلفزيون انطفي ببص ل اخويا ملقتوش موجود كأنه اختفي
قولت في بالي هو قام امتي محستش بيه رجعت ابص للتلفيزيون لقيت اوضة ماما جوه التليفزيون وماما نايمة عريانة علي طرف السرير واخويا شاددها من رجليها لطرف السرير بينيك فيها.. قولت بصوت من شدة المفاجئة
ايه ده .. قومت وقعدت عالكنبه وانا بركز في التليفزيون مش مصدقة اللي شيفاه.. ايه ده .. مش فاهمة .. لحظات
والفيلم اللي كان شغال رجع تاني
هزيت دماغي بحاول استوعب اللي حصل ؟
قومت شديت فيشة التليفزيون ومشيت وقبل ما اوصل اوضتي لقيت التليفزيون اشتغل واخويا عريان ملط قدام ماما اللي نايمة عالسرير عريانة ملط بيحسس علي بزازها وبينزل علي كسها وهي ماسكة زبه وبتبصلي وبتضحك.. شكلها شكل ماما لكن وشها زي ما يكون فيه شيطان .. عيونها تخوف وسنانها تحس انها مش طبيعيه
مشيت بخطوات بطيئة ناحيه التليفزيون لغاية ما قربت منه وببص عالفيشة لقيتها مش محطوطة في الكهرباء
التلفزيون طفي بمجرد ما ماما دخلت من باب الشقة.. ولقيت اخويا قاعد مكانه عالكنبه بيعمل سندوتشات
حسيت اني في كابوس
بصيت علي اخويا وعلي التليفزيون وعلي ماما
وبقيت مش عارفة.. انا صاحيه ولا بحلم .....؟
ماما :: مالك فيه ايه
انا :: ها ؟ لا مفيش
ماما لما دخلت وشافت سعيد قاعد بصت له وبصت في الأرض وسعيد بيقوم علشان يدخل الأوضة بتاعتة
ماما حاولت تبان قويه ومفيش حاجة
ماما :: سعيد رايح فين
سعيد بنظرات فيها كسره وكسوف وخجل داخل الأوضة .
ماما :: لا اقعد انا عايزك .. بابا حالته سأت تاني وامبارح طول الليل لغاية الصبح كان محطوط علي جهاز الأكسوجين
بقلم عادل المتميز
انا :: نعم.. اتصدمت من كلام ماما ولقيت نفسي عيني دمعت وسعيد سألها
ليه مش كان بقي كويس ايه اللي جراله
ماما حكت لينا كلام الدكتور
انا :: انا مش مرتاحة للمستشفي دي
ماما :: والمستشفي ذنبها ايه . هما مش مقصرين
اخويا :: يعني يقولو الاول تضخم في عضلة القلب وبعدين لا مفيش تضخم في القلب وبعدها لا فيه.. هما ايه مش عارفين شغلهم ولا ايه
ماما :: انا مش شايفة انهم مقصرين
والاجهزة هياللي بتقول مش هما.. عموما مفيش في ادينا حاجة نعملها.
و**** كبير
سعيد قام ودخل الأوضة بتاعتة وهو زعلان علي بابا
ماما :: انا هقوم اناملي شوية .. حاسة بخمول ومش قادرة افتح عنيا
انا :: ماما فيه حاجة عايزة اكلمك فيها
ماما :: خير
انا :: فيه عريس عايز يجي يتقدملي
ماما :: نعم ؟ عريس ؟ وده مين وعرفتيه امتي وفين
حكيت لماما كل حاجة من يوم ما شفته في فرح صاحبتي بس طبعا مقولتش اننا بنتقابل ولا قولت اننا بنتكلم فون او واتس.. قولت ليها بس انها جالي المعهد وقالي انه معجب بيا وانه عايز يتقدملي
ماما :: طب وانتي شايفة ان ده وقته؟
انا :: لا عارفة ان مش وقته بس انا حبيت اقولك واعرفك علشان تبقي عارفة مش انتي ماما ؟
ماما :: ماشي يا حبيبتي بس لما بابا يقوم بالسلامة يبقي يجي وانا هبقي اقول لباباكي ... يلا هقوم انا انام شوية
اه صحيح يابت هو الواد اللي عايز يتقدملك مز كدة يابت ولا ايه
انا ضحكت واتكسفت وماما دخلت اوضتها
وانا كمان دخلت الاوضة بتاعتي واخيرا شوفت مقصوفة الرقبة اختي بتذاكر
انا :: انتي يا زفتة مخرجتيش ليه لماما علشان تطمني علي بابا
احلام :: هي ماما جت ؟
انا :: اه جت وبتقول بابا رجع يتعب تاني
احلام :: ازاي الكلام ده .. انا هخرجلها
انا :: مامتك دخلت تنام
احلام :: هروحلها برضو واسألها علي بابا
احلام خرجت وانا طلعت علي سريري ومسكت موبايلي وفتحت الفيس
فضلت اقلب في الصور والفيديوهات واتصفح الفيس
ولقيت مقطع فيديو بيشتغل لوحده
وشفت احلام اختي في المقطع واقفة في اوضة ماما اللي نايمة علي السرير ولابسه قميص نوم اصفر
رميت الفون من ايدي عالأرض وانا مستغربة وخايفة .. رجعت ابص عالفون لقيت الفيس رجع طبيعي
اتجننت .. هو فيه ايه ؟ ايه اللي بيشتغلي ده .. نزلت اخدت الفون من عالأرض وفضلت افكر ليه ؟ الفيديوهات دي ليه
نزلت من عالسرير بسرعة وخرجت علي اوضة ماما .. لقيت الباب مفتوح واحلام جوه قاعدة علي طرف السرير
قربت من الأوضة وبصيت علي ماما
وكانت المفاجئة .. ماما لابسه قميص نوم اصفر زي اللي لسة شيفاه وتقريبا
نفس النومة .. الفرق بس ان اختك كانت واقفة وهنا قاعدة جنب ماما
رجعت اوضتي وانا هتجنن .. اللي انا فيه ده ايه .. وليه بشوف كدة ؟ وهل اللي بشوفة بيحصل ؟
يعني من شوية شوفت ماما واخويا في وضع . لا لا لا مستحيل طبعا. انا هتجنن.. دماغي هتتشل
اختي دخلت عليا الأوضة وانا بقول بصوت عالي وانا سرحانه مستحيل طبعا
احلام :: هو ده ايه اللي مستحيل .. سرحانة في ايه ياشوشو
انا :: ايه ؟
احلام :: انتي بتقولي مع نفسك مستحيل طبعا وانتي سرحانة . هو ايه ده اللي مستحيل
انا :: لا لا مفيش كنت بس بفكر في بابا
احلام :: انا خايفة علي بابا اوي
.......
ادهم روح البيت بعد الشغل دخل الأوضة بتاعتة غير هدومة ومراته صفاء دخلت الأوضة عليه
صفاء :: هتاكل دلوقت اي حاجة ولا هتستني لما اخلص اكل تكون نمت ليك شوية
ادهم :: لا انا هريح شوية قد ساعة ولا ساعتين وبعدين اقوم اكل
صفاء :: ماشي بس اعمل حسابك ابنك عايز فلوس يشتري كاوتش علشان الكوتش بتاعه اتقطع
ادهم :: لما اقوم هبقي اديكي اللي عايزه حاضر
صفاء طفت النور علي جوزها وخرجت وقفلت الباب وراها وراحت المطبخ تكمل اللي بتعملة
مفيش ساعة الا ربع سمعت صوت جوزها ادهم قاعد في الصاله وبينده عليها
خلصتي الاكل يا صفاء
صفاء :: انت لحقت نمت ياراجل انت
ادهم :: اهو نمت وصحيت ومش عارف انام تاني ..
صفاء :: الاكل قدامة ربع ساعة
ادهم :: طيب اعمليلي كوباية شاي علي ما الأكل ما يخلص
صفاء :: حاضر
تليفون ادهم رن
ادهم بص علي مراتة من بعيد لقاها مشغولة في المطبخ فتح التليفون ورد علي الشيخ
ادهم :: ايوة يا شيخ .. اه انا في البيت هاكل لقمة واشرب الشاي وارن عليك لما انزل
صفاء عملت كوباية الشاي وخرجت .. الشاي
ادهم :: جهزلي ليا بقي طقم نضيف علشان هلبس ونازل بعد ما اكل
صفاء :: ليه رايح فين
ادهم :: مفيش رايح اقابل واحد صاحبي هنقعد مع بعض شوية عالقهوة
صفاء :: ماشي . هدخل بس اخلص اللي في ايدي علشان الاكل ميتحرقش واغرف ليك الاكل وبعدين ادخل اطلع ليك اللبس
ادهم :: ماشي
.......
احمد :: شوشو
انا :: حبيبي
احمد :: ايه يا قلبي عاملة ايه
انا :: الحمد ***
غاب شوية في الرد وبعدين انا كنت عند بابا في المستشفي النهاردة ولمحت مامتك هناك كنت عشمان اشوفك
انا :: ايه ده بجد طب انت روحت ليه
احمد :: قولت اطمن علي باباكي ويمكن اشوفك هناك
بقلم عادل المتميز
انا :: لا انا النهاردة مروحتش المعهد .. وكمان بابا ماما بتقولي انه رجع تعب تاني
احمد :: اه مانا عرفت بس متقلقيش هو دلوقت احسن
انا :: وانت سألت عليه يعني هناك ؟
احمد :: انا بطمن عليه كل يوم وكل لحظة وعارف حالتة الصحيه .. مانتي عارفة ان ليا علاقاتي في المستشفي دي
انا :: صحيح يا احمد عايزة اسألك علي حاجة
احمد :: اسألي
انا :: هو انت كتير كنت بتقولي انك بتحس بيا وبتشوفني يعني بعمل ايه
لابسه ايه
احمد :: اه فعلا اغمض عنيا واسرح فيكي فأتخيلك لابسه ايه
انا :: اه بتتخيلني انا فكرت انك بتشوفني بجد
احمد :: لا طبعا مش بجد بجد بس خيالي بيكون شبه الجد . يعني بيكون كأني شايفك حقيقي بس في الاخر هو خيال
انا :: اه بس هو فيه حد ممكن يشوف حد قدامة بيعمل ايه .. يعني مثلا ممكن يكون الحد ده معاه في البيت بس هو في اوضة والتاني في اوضة وفجاءة يشوفة قدامة يعني يشوفة كانه قاعد معاه في اوضته وبيشوفة وهو بيعمل اي حاجة
احمد :: غريب السؤال ده . بس اشمعني
انا :: لا مفيش بس فكرت في كلامك اللي قولته ليا وانك اتخيلتني صح
احمد :: انا مثلا دلوقت مغمض عنيا وشايفك في الأوضة بتاعتك نايمة علي بطنك ولابسه يا ترنج ابيض . يا بيجامة .. حاجة زي كدة
انا :: يخرب بيتك .. ده فعلا كانك شايفني
احمد :: مانا قولتلك خيالي بيوصل لنسبه كبيرة معاكي من الحقيقة وبكون مصدقة
انا :: لا واضح ان خيالك ده فعلا حقيقي مش كأنه حقيقي .. اه صحيح نسيت اقولك انا قولت لماما عليك
احمد :: بجد.؟ وقولتي ليها ايه
انا :: قولتلها انك عايز تتقدملي وكدة
احمد :: طب حلو وهي قالت ايه
انا :: رئيها من رئيي لما بابا يطلع من المستشفي
احمد :: لا لو كدة لازم يطلع ويخف
انا :: مش فاهمة
احمد :: اقصد اتمني انه يخف بسرعة يعني
........
الشيخ مغربي :: علي كلامك جايز جدا يكون الجان هو فعلا السبب الرئيسي في حالة صاحبك ده
وجدي :: طب الحل ايه
الشيخ مغربي :: مفيش غير حل واحد زيارة لبيت صاحبك شرط يكون كلهم موجودين في البيت وانا هنفرد بكل حاله لوحدها علشان اشوفة هل هو ساكن جسم حد فيهم ولا متحرر
ادهم :: يعني ايه متحرر
الشيخ وجدي :: يعني مش ساكن جسم حد فيهم لكنه متواجد في البيت او بيروح ويجي
الشيخ :: للاسف لو الجان متحرر هيكون طريقة اخراجة من البيت صعب وهيكون علي عده جلسات
لكن لو موجود في جسم حد فيهم وساكنه ده هيكون اسهل لاني هعرف احاوطة واحاربه
بس المهم لازم تكون او هما يعني يكون عندهم الاستعداد للمواجهة ورافضينه
لو حد فيهم دماغة ومشاعرة تم السيطرة عليها فأنا كدة هحارب الاتنين
الجان ودماغ الضحيه وممكن جدا مقدرش انجح في مهمتي
ادهم :: لا دي انا معرفهاش انا يدوب صاحبي ده اتكلم معايا وبعتهولك وهو وبعدها حصل اللي حصل له
الشيخ :: فيه طلبات انا طلبته منه لازم تكون موجوده
ادهم :: لا اكتبهملي يا شيخ وانا هبقي اجبهم علي حسابي لما اشوف الأول رئيهم ايه
الشيخ :: اه نسيت اقولك حاجة مهمة
لو هتتكلم مع حد فيهم في الموضوع ده. لازم تكلمة بعيد عن البيت ويستحسن بعيد عن المستشفي كمان علشان وراد جدا يكون الجن متحرر وملازمهم كلهم ما بين البيت والمستشفي . وكمان اضمن ليك انت شخصيا علشان متتأذيش
ادهم :: هو انا ممكن اتأذي
الشيخ :: اه طبعا انت وانا وكل حد عايز يساعدهم او يقرب منهم
بكده نكون وصلنا لنهاية الجزء الرابع عشر من قصة الصدمة
الصدمة
بقلم عادل المتميز
.......
الجزء الخامس عشر
...............
بالليل كانت الساعة جت الثامنة كنت قاعدة مع ماما واختي احلام بنتفرج عالتليفزيون ولحظت جسم اختي احلام زي ما يكون فيه عرشة
شايفاها من جنبها لكن مكنتش شايفة
وشها اللي كانت باصة ناحيه التليفزيون
وبرغم اننا في عز الصيف كنت شايفة جسمها فيه عرشة
انا :: احلام. احلام
بعد لحظات لولا ما احلام بصتلي
انا :: انتي تعبانة ؟ شايفة جسمك بيترعش
احلام شاورت بدامغها بالنفي ورجعت بصت للتليفزيون .. محطتش في دماغي وكملت مشاهدة للتليفزيون
شوية واحلام قامت دخلت اوضتها
تقريبا بعد نص ساعة انا كمان قومت وروحت بأتجاه الأوضة وبمجرد ما مسكت مقبض الباب وبفتحة حسيت بهبد جوه .. كأن فيه حاجة وقعت من فوق ل عالسرير
فتحت الباب لقيت احلام اختي ممده عالسرير وعنيها مغمضة وشعرها منكوش
انا :: احلام احلام .. انتي يابنتي . مالك
احلام فتحت عنيها مرة واحدة .. ايه في ايه ؟
انا :: انتي كويسة
احلام :: اه كويسة .. عيني غفلت بس
في ايه يا شيماء
انا رفعت حواجبي بأستغراب وقلت لا مفيش ..
طلعت علي سرير وفتحت الموبايل بتاعي وقولت اتكلم مع نورهان شوية لو فاتحة وفعلا لقيتها فاتحة
انا :: نونو بتعملي ايه
بعد دقيقة نورهان ردت عليا
بكلم خطيبي .. انتي اللي بتعملي ايه
انا :: مش بعمل حاجة .. طب اسيبك مع خطيبك
نورهان :: لا خلاص هو كدة كدة قفل علشان نازل مع صحابه .. طمنيني حصل جديد في حوارك
انا :: بيحصل حاجات غريبة كدة مش فاهمة ده ايه
نورهان :: احكيلي حاجات ايه دي
انا :: اول حاجة لما سبتك وروحت قولت ادخل استحمي .. قلعت هدومي ووقفت قدام المراية وانا بقلع شوفت الأندر بتاعي مليان ده ددمم كأنه لسة نازل مني اتخضيت وافتكرت كلامنا
ولكن ببص تاني ملقتش حاجة عالاندر وناشف
نورهان :: يعني كان فيه ددمم ولما رجعتي تبصي تاني ملقتيش
انا :: اه وبعدها حصل حاجة تانيه
نورهان :: حاجة ايه تاني يخرب بيتك
انا :: كنت قاعدة بتفرج عالتليفزيون
وكان فيه فيلم شغال .. فجاءة لقيت علي التليفزيون بدل الفيلم اوضة ماما كأنها متصورة بكاميرة وهي نايمة عريانة واخويا قدامها عريان وبيعملو
الحاجات التانيه
نورهان :: نايم معاها.
انا :: اول مرة لا كان واقف هو قدامها عالارض وهي ماسكة بتاعة وهو عمال يحسس بايده علي جسمها
نورهان :: شيماء انتي عايزة تخوفيني صح .. اكيد اللي بتقوليه ده وهم وخيال تليفزيون ايه اللي هيجيب اوضة مامتك
انا :: و**** ما بتخيل ولا بيتهيئلي انا شفت ده فعلا
نورهان :: طب في الوقت ده مامتك وخوكي كانو فين
انا :: مكنوش موجودين اصلا .. ماما كانت عند بابا في المستشفي لسة مرجعتش واخويا مكنش موجود
نورهان :: مالهاش تفسير غير انه كان بيتهئلك
انا :: لا انا متاكدة انه مكنش بيتهئلي
انا شفت ده بعيني وكنت صاحيه وفايقة وفي كامل وعي . وكمان اللي حصل بعدها خلاني انأكد انه مكنش بيتهيئلي
نورهان :: ها حصل ايه تاني
انا :: بعد ما ماما جت من عند بابا وقعدت معانا شوية دخلت اوضتها علشان تغير هدومها وترتاح شوية
ماما كانت قايلة ان بابا رجع يتعب تاني
واحلام اختي كانت في اوضتنا وانا دخلت الاوضة فقولت ل احلام مخرجتيش ليه تسألي علي بابا فاحلام مكنتش عارفة ان ماما جت ولما عرفت مني ان بابا تعبان قامت وراحت تسالها عن بابا
نورهان :: ها ايه اللي حصل
انا :: احلام خرجت وانا فتحت الموبايل والفيس وكنت بقلب في الصور والفيديوهات وشغلت فيديو وفجاءة بردو شفت اختي في الفيديو مع ماما في اوضتها وكانت ماما لابسة قميص نوم اصفر.. رميت التليفون عاللارض من الخوف وبعدين شلت التليفون ملقتش حاجة فقومت علي اوضة ماما
اتاكد هي لابسة ايه تخيلي يا نونو لقيتها لابسه نفس القميص اللي شفته
نورهان :: عارفة لو كلامك ده حقيقي واللي بتحكيه ده مش خيال ولا وهم وبيحصل فعلا فده ملوش غير معني واحد
بقلم عادل المتميز
انا :: ايوة بقي معناه ايه لحسن انا هتجنن مش قادرة افهم ده ايه
نورهان :: معناه ان الروح الموجوده عندكم او الجني يعني ده بيوصلك رساله انه متحكم في مامتك واخوكي
زي ما متحكم فيكي وانه بيخلي اخوكي ينام مع مامتك زي ما بينام معاكي.. ده التفسير الوحيد اللي انا شيفاه
انا :: نعم ؟ اخويا بينام مع ماما .. بس انا اخويا مش بينام معايا زي ما انتي متخيلة انا بيتهئلي بس اوبحس كأنه حقيقي
نورهان :: اقصد ان الجني او الروح دي بيجيلها في هيئة اخوكي زي ما بيجيلك
انا :: تفتكري ممكن ؟
نورهان :: ممكن جدا
خلصت كلام مع نورهان اللي كلامها قلقني اكتر وفضلت افكر معقول يكون كلامها حقيقي.. وجايز فعلا يكون كلامها فعلا بيحصل ليه لا
ببص علي اختي لقيت سريرها فاضي ومش موجوده
قولت يمكن دخلت الحمام شوية وحسيت نفسي انا كمان اتزنقت وعايزة اروح الحمام
خرجت روحت الحمام بخبط عالباب محدش رد بفتح الباب لقيتة فتح وفوجئت ان الحمام فاضي
عملت حمام وخرجت ماما قاعدة في الصالة بتتفرج علي التليفزيون واخويا الأوضة بتاعتة استغربت .. اختي فين ؟ مش موجوده في الحمام ولا موجوده مع ماما ولا في اوضتنا وطبعا مستحيل تكون في الأوضة مع اخويا
لسة هروح الأوضة بتاعتي لقيت ماما بتكلمني وبتقولي مش هتروحي لباباكي بكره
روحت قعدت مع ماما ونسيت اختي خالص وقولت ليها هروح رغم اني غبت كتير من المعهد بس مش مهم
قعدنا نتكلم شوية عن عمتي وفجاءة لقيت ماما بتقولي يا مصيبتي هو انا اذا فاتني حاجة زي كدة
انا :: بأستغراب حاجة ايه
ماما :: خلانك وخلاتك ازاي مقولهمش علي ابوكي دلوقت لو عرفوا هيزعلو
انا :: و**** انا كنت عايزة اقولك تقولي ليهم بس فكرتك مش حابه تعرفيهم وتجبيهم كل واحد فيه اللي مكفيه
ماما :: لا ازاي كان المفروض يعرفوا دلوقت انا لو قولت ليهم هيزعلو ويقولو هو احنا مش اخواتك والمفروض نكون جنبك
انا :: عادي يا ماما كلميهم وقولي انه كان غصب عنك يعني اتلهيتي في مرض بابا المفاجئ وكدة
واحنا بنتكلم لقيت اختي ماشيه في الطرقة بشعرها المنكوش راجعة من الحمام عالأوضة
سهمت شوية كدة وانا مستغربة . كانت فين دي ؟ مانا كنت في الحمام وهي مكنتش فيه.. جايز تكون كانت في المطبخ .. يمكن
ماما اتصلت بخلاني كلهم وخالاتي وكانت بتبرر لكل واحد فيهم زي ما قولت ليها وطبعا مكالماتها كانت مابين عاتبهم ليها وهي تبرر
قومت وسبت ماما تتكلم في التليفون ودخلت الأوضة لقيت احلام اختي علي سريرها باصة في الموبايل وبتضحك والغريب ان شعرها كان متسرح مش متنعكش
بقلم عادل المتميز
دخلت وانا مستغربة لكن معلقتش قولت يمكن سرحت شعرها . وراد جدا يعني
ماما قامت بعد ما خلصت مكالمات مع خلاني وخالاتي جابت ورقة وقلم وكتبت بعض طلبات عايزهم علشان طبيخ بكرة علشان خالتي ابتسام هتيجي ودي لما بتيجي عندنا بتقعد مش اقل من اسبوع علشان بتيجي من سفر عايشة في الصعيد مع جوزها واولادها اللي مخلصين جامعة كلهم وفيهم اتنين متجوزين كتبت الورقة وطلعت من البوك بتاعها 200 جنيه وخبطت علي اخويا
سعيد :: مين
نظله :: انا يا سعيد .. فتحت الباب ودخلت وفي ايدهاال 200 جنيه
انزل دلوقت هات الطلبات دي
سعيد :: طلبات ايه
ماما :: ماهو مكتوب عندك في الورقة رز وملوخيه.. وشوية حاجات كدة علشان خالتك ابتسام جاية بكرة
سعيد :: هنزل دلوقت يا ماما ؟ الساعة بقت عشرة
ماما :: اه لسة بدري اصلا .. يلا علي ما ادخل اقول ل اختك تقوم بدري وتطبخ هي علشان خالتك هتبقي عندنا هنا ممكن علي بعد العصر
سعيد قام وماما دخلتلي الاوضة وعرفتني اني مش هروح بكرة معاها المستشفي علشان هقعد اطبخ انا ونبهت عليا انها هتصحيني بدري
......

بالليل الساعة 2 الكل رايح في النوم
وفجاءة يظهر الدخان الأسود اجزاء متناثرة متطايرة في الجو في كل انحاء الشقة يتجمعوا في نص الصاله
الدخالة تدخل من تحت باب اوضة سعيد لغاية ما توصل له وتدخل في جسمه
في اللحظة دي تقوم نظله من نومها وتمشي لغاية التسريحة بتاعتها مسلوبة الأرادة تقف قدام المرايه لحظات وبعدين تروح للدولاب تطلع قميص نوم احمر واندر شفاف تحطهم علي المرتبه وتقلع الجلبية الخفيفة اللي لابسها والأندر وتلبس اللي علي السرير
تتحرك بأتجاه الباب وتقوم بفتحة
وترجع تاني للسرير
في نفس اللحظة شيماء نايمة عيونها مغمضة لكن من تحت الجفن عينها زي ما تكون بتتحرك وكأنها بتحلم بشئ مريب او شايفة حاجة
بتحلم باللي بيحصل حاليا وشايفة امها بتقلع هدومها وبتلبس قميص اندر وسنتيان وقميص نوم وكأنها مستنيه حد يجي يقضي معاها سهرة حمرا

سعيد بيقوم من النوم بيخلع هدومة كليا من علي جسمة لغاية ما بقي عريان ملط.. اتحرك ناحيه باب الأوضة وقام بفتحة ومشي متجه ل اوضة مامته
دخل الأوضة وقفلها وراح لمامته اللي كانت نايمة وسانده بضهرها علي السرير
طلع سعيد وقرب منها لغاية ما بقي فوق منها رجليها مفتوحة وهو بينهم ووشه قصاد وشها راح بشايفة علي شفايفها.. شفايفة اخدت شفايفها وايده نزلت مسكت بزازها. وزبه اعلن انتصابه الكامل من تحت
شيماء بتحلم انها بتقوم من علي سريرها وبتروح ناحيه اوضة امها وبتخرج من اوضتها وبتوصل لغاية اوضة مامتها.. تفتح الباب وتشوف المفاجئة سعيد اخوها عريان ملط مع مامتها عريانة ملط وبيمارس معاها الجنس .. فضلت واقفة لحظات تبص عليهم وهي مش مصدقة . تبص بره وترجع تبص عليهم .. لحظات ودخلت ومشيت لغاية ما بقت قدام السرير

بقلم عادل المتميز....
نظله ايدها راحت علي ضهر ابنها سعيد اللي نايم فوقها واللي كله اثار تعاوير من ايدها و
لسة معلمة عليه وعاملة قشرة خفيفة
.
بوس ومص شفايف بين سعيد ومامته
وايدها بتتمشي علي ضهرة
وايده هو بتفعص في بزازها بحنيه
نظلة نزلت بجسمها كله عالسرير نامت له ورفعت رجليها مفتوحة وايدها من تحت مسكت زبه وحطتة علي كسها وبدأت تمشيه بأيدها براحة
سعيد رفع وسطة لفوق حاجة بسيطة
وظبط راس زبه علي فتحة كسها وهي كانت مسكاه من تحت وهو بينزل بجسمة علشان زبه يبدأ في الدخول جواها
سعيد بينزل بوسطة وزبه لغاية ما بقي زبه جواها كله
ورجليها هي راحت ملفوفة عليه وايدها مسكته من رقبته ونزلته عليها وبقت بتاكل في شفايف ابنها اكل
وتاخد ريقة وتبلعة وسعيد بينيك فيها
عالهادي .. عمال يطلع بوسطة طلعة خفيفة وينزل بزبه دعك في كسها
وشيماء جسمها بيتحرك وايدها راحت لبين فخادها علي كسها من تحت الأندر
وعيونها من تحت الجفون بتتفاعل مع اللي شيفاه في الحلم
زب سعيد بيطلع وينزل براحة يغوص ويتوغل جوه كس مامته ونظله من المتعة بتعض شفايفة وايدها حضناه بقوه وصوابعها بتحفر في لحم ضهرة للمرة التانيه
رجليها بتتفك وتترفع له وسعيد يمسكهم بأيده ويرفعهم لفوق اووي
ويطلع زبه لبره اوووي ويرجع مرة تانيه يدخله .. يسحبه لبره ويرجع يدخله
نيك هادئ رومانسي متتالي من سعيد لمامته
يقوم سعيد من فوقها وينزل للأرض يقف قدام السرير ويسحب مامته من رجليها لغاية ما بقت علي طرف السرير
رفع رجليها وهي سندتهم بأيدها وهو نزل علي رجليه وبقت شفايفة قصاد كسها
يبوسه ويشمه وبصوابع ايده فتحة ولسانه بيتحرك بين شفرات كسها
بيطلع وينزل ويسحب بطرف لسانه عسل كسها وايدها هيا علي دماغة
صوابعها بتدخل بين خصلات شعره وبترفع كسها له وهي بتتلوي من الهيجان بسبب لسان ابنها اللي عامل زي التعبان علي كسها
بعد لحس ولعب بطرف لسانه وهجيانها اللي بقي علي اخره سعيد شد مامته تاني لبره وبقي جسمها نصه في الهوا
وايده من تحت ماسكة زبه وراح مركبه
في كسها مرة تانيه
دخله كله جواها ونام عليها بجسمه
وبدا ينيك بقوه .. يسحب زبه ويرجع يدخله بقوة وعنف .. صوت لحم لحمها كان عالي جدا
الأول كان بينيك بقوة لكن بسرعة بطيئة . يسحبه ويرجع يدخله بقوة لكن بعد شوية بدأ النيك يبقي اسرع
واعنف.. يطلع ويدخل يطلع ويدخل ونظله بتمسك في ملايه المرتبه بصوابعها وتقفل عليها وبتعيط من المتعة وبتترجاه ينيك اكتر واكتر
يطلع زبه من كسها ويروح شايلها من وسطها ويوقفها عالأرض وينيمها علي بطنها علي طرف السرير
وينزل علي ركبه ويفشخ طيزها بأيده ويلحس في خرم طيزها وكسها
نظله هايجة وبتبص عله وبتشاور بايدها وهي بتقوله كفايه كفايه مش قادرة
سعيد يقوم وينام فوق طيز مامته وزبه بين فلقة طيزها . ويحضنها ويفضل بجسمه يروح ويجي فوق منها وزبه بيحك في خرم طيزها
نظله تفتح له من تحت بأيدها طيزها . عايزه زبه يدخل جواها
يرفع سعيد وسطه لفوق حاجة بسيطة اوي ويحط راس زبه علي خرم طيزها وينام فوقها ويرجع يحضنها بأيدها ويكلبش فيها
يفضل ينزل ويدوس بزبه وراس زبه علي خرمها . نظله بتعيط من وجع طيزها اللي كان ضيق اوي علي حجم زب سعيد اللي كان مسيطر عليه الجان
ولابسه وبعامل يدوس وينزل بوسطه وزبه حديده منتصبه لغاية ما الراس تعدي وتفوت في طيز مامته
وينزل اووي بوسطة وجسمه فوق منها
وزبه بقي كله جواها
فضل سعيد ثابت لحظات وهو نايم فوق طيزها وجسمها وايده مكتفة حركتها وهي من تحت اخدت نفسها
شوية رغم ان زبه كان محشور في طيزها.. وزي ما يكون الهدوء الذي يسبق العاصفة
سعيد جهز نفسه وظبط جسمة وقام بنص جسمة اللي فوق . ووسطة ونصة اللي تحت ثابت زي ماهو
حط ايده علي ضهر مامتة وداس عليه وبدأ ينيك في طيز مامتة
الاول سحب زبه نص سحبه براحة ورجع يدخلة
بقلم عادل المتميز
الرتم بيسرع واحدة واحدة لغاية ما بقي بكل قوة وكل عنف يسحب زبه ويرجع ينزل بقوته في طيز نظله
اللي كانت بتعيط من الوجع الرهيب اللي كانت حاسة بيه لغاية ما سعيد جاب لبنه في طيزها
وفجاءة سعيد جسمه كله يتنفض ويترعش ويتهز بسرعة رهيبة
وفجاءة الدخان يخرج من جسمة وبتطاير في الهواء .. نظله عيونها تفتح
وفي نفس اللحظة شيماء تقوم مفزوعة من النوم وتلاقي نفسها علي سريرها وفي اوضتها .. تقعد علي سريرها وتفكر في الحلم
تنزل من علي سريرها بسرعة ويدوب وهي بتفتح الباب تلاقي اخوها سعيد بيفتح باب اوضة بتاعتة بسرعة وهو عريان ملط وبيدخل قبل ما حد يحس بيه ويقفل الباب
شيماء تفتح الباب براحة وهي مذهولة من اللي شفاتة وتمشي علي طرطيف صوابعها بأتجاه باب اوضة مامتها اللي كان مفتوح وتحس بحد في الأوضة
تستخبي بسرعة في المطبخ وعنيها علي باب اوضة مامتها .. تشوفها عريانه
وهي بتقفل علي نفسها باب اوضتها
شيماء تقف شوية قدام باب المطبخ في حاله ذهول وعنيها تروح مابين اوضة اخوها واوضة مامتها
وهنا شيماء تفكر في كلام نورهان ليها
اللي طلع صح وانها بتشوف اللي بيحصل ودي رسالة ليها
لكن هنا ليه الرسالة دي واشمعني هي

نظله في اوضتها قاعدة علي سريرها وومشاهد الممارسة بينها وبين ابنها بتتعاد قدامها عنيها وكل شويه تخبي وشها بأيدها مش عايز تشوف منظر ابنها وهو بينكها .. وبدأت تفكر انها لازم تسيب البيت الملعون ده بأي شكل
كدة وجودهم في البيت مبقاش ينفع
كل شوية نظله تشوف قدامها اللي كان ابنها بيعمله فيها تلطم علي وشها
تقوم وتقعد .. تلف في الأوضة
وحست ان طيزها من تحت اتشرخت
وافتكرت ابنها وهو فوق منها وهي نايمه له علي بطنها وهو بيدخل زبه في طيزها بالعافيه
في نفس الوقت سعيد في الأوضة بتاعته قفل علي نفسه بالمفتاح وبيحاول يفتكر هو امتي دخل الأوضة وامتي قلع هدومة هو مش فاكر غير وهو في اوضتها وبيبوس فيها وماسك بزازها .. قوة ايه دي اللي تخلي واحد ينام مع امه ويخليها هي تتفاعل معاه
وكان العلاقة دي علاقة اتنين متزوجين
مش علاقة محرمة
بقلم عادل المتميز
وشيماء في اوضتها بتفكر في الحلم اللي حلمته وفي كلام نورهان وجمله
ان دي رساله الجن باعتها ليكي

الليلة انتهت وجه بعد الصبح
الساعة 8 الصبح نظله قامت علي جرس المنبه قامت لقت نفسها نايمة عالأرض عريانة .. وقفت وهي منهكة القوة وبدات تفوق حست بوجع فظبع في خرم طيزها . حطت صباعها علي خرم طيزها مستحملتش وحست انها اتعورت .. مشت صباعها براحة علي خرمها وبصت علي صباعها شافته زي ما يكون مبلول او عليه ددمم
وقفت دام المراية وهي بتفتح طيزها وبتبص لكن مقدرتش تشوف خرمها
وطت وخدت الاندر والسنتيان من عالارض ولبستهم ولبست جلبيتها وخرجت صحت شيماء
ماما :: اصحي يا شيماء. اصحي يا حبيبتي
انا :: صحيت وانا مش قادرة افتح عنيا
حاضر يا ماما .. هقوم هي فين احلام
شيماء :: يلا يا حبيبتي مفيش وقت يدوب تقومي وتعملي الاكل انا مجهزة كل حاجة من بالليل في المطبخ واختك راحت المدرسة
قومت من النوم بالعافيه وانا حاسه جسمي مكسر .. يدوب بفوق افتكر ليلة امبارح واللي حصل فيها
خرجت بقميص النوم روحت الحمام غسلت وشي وخرجت لقيت ماما خارجة من اوضتها حتي من غير ما تفطر كالعادة وقالت انها نازلة
انا :: ايه ده بدري كدة ؟
ماما :: اه عايزة اروح بدري لباباكي
انا :: مانتي كدة مش هيدخلوكي المستشفي مش الزيارة بميعاد
ماما :: هحاول ادخل . متشغليش بالك بيا
ماما خرجت من باب الشقة ونزلت
وانا عملت كوباية شاي بلبن وكان فيه بقسماط في المطبخ طلعتة وقعدت افطر
لقيت اخويا خارج من الأوضة بتاعتة وجه قعد جنبي وحط ايده علي وشه كان باين انه منمش من امبارح وصاحي وفايق
انا :: اقوم اعملك فطار تفطر معايا
سعيد شال ايده من علي وشه وبصلي
وبعدها قالي شيماء انا عايز اسألك علي حاجة
انا بأستغراب :: اسأل
سعيد :: البيت ده فيه ايه ؟
انا :: مش فاهمة
سعيد :: مش فاهمة ؟ طيب قومي اعمليلي فطار
انا :: لا بجد مش فاهمة يعني ايه البيت ده فيه ايه
سعيد دعك بأيده علي وشه وسكت مش عارف يقول ايه وبعدين لقيته بصلي وقالي.. ولا حاجة انا بس قايم من النوم مخنوق وكنت بحلم بكوابيس
انا :: طيب اقوم انا اعملك الفطار
قومت وانا عارفة اخويا يقصد ايه وبصراحة مكنش عندي اجابه ينفع اقولها له .. هقوله ايه عارفة اللي بيحصلك وبيحصلي انا كمان
موضوع حساس جدا ومكنش ينفع غير اني اعمل عبيطة او مش فاهمة
دخلت المطبخ وانا بسخن اللبن تاني لقيت اخويا دخل ورايا المطبخ ووقف معايا
عايز يتكلم بس مش قادر
سخنت اللبن وعملت الشاي وبلف علشان اجيب كيس البقسماط شوفت اخويا سعيد عينه علي طيزي
واول ما شافني بص الناحيه التانيه
وخرج
خرجت انا بكوباية الشاي بلبن والبقسماط وحطتهم ل اخويا اللي قعظ يفطر وانا كملت فطاري وبعدها قومت دخلت الكوبات جوه المطبخ وقولت هبتدي بقي اشوف اللي ورايا
معرفش ان سعيد كان بيراقب حركتي في المطبخ ومش في دماغي اصلا
بعدها بشوية لقيتة داخل عليا المطبخ تاني وفي ايده الموبايل بس الشاشة مقفولة وطلب مني اعمله كوباية شاي
وفضل واقف لغاية ما عملت كوباية الشاي واخدها وخرج
كل ده معرفش انه كان بيصورني فيديو
بالبرنامج اللي منزله
اخد الشاي ودخل الأوضة بتاعتة
وبعد شوية بدأت احس بتنميل رهيب في كل اطرافي
تنميل في صوابع ايدي ورجلي والتنميل
بيروح في كل انحاء جسمي وحسيت ان الدنيا من حواليا بتغيم كانها مدخنة.
في نفس اللحظة كان اخويا في الأوضة بتاعتة بيتحول .. والجني بيدخل جوه
حاسه السمع عندي بقت فجاؤة قوية جدا لدرجة اني سمعت صوت طقطقة عضم اخويا وهو نايم عالأرض وواقع والجن بيدخل جواه وسمعت صوت الباب بتاعه وهو بيتفتح وصوت رجليه مع صوت انفاسه المتسارعة وهو جاي ناحيتي لغاية ما حسيت بيه وهو لاذق فيا من ورا
لقيت لا اراديا لقيت اخويا قدامي عريان ملط وماسكني من وسطي وزنقني بينه وبين المطبخ وايده مكتفي ايدي . ماسكهم بقوة . ولقيت شفايفة راحت واخدة شفايفي .. يبوس فيهم
حسيت بمتعة رهيبه وهيجان بيمشي في كل جسمي.. والتمنيل بينسحب من عروقي وعضمي ولحمي وبيدخل مكانه متعة.. متعة لا يمكن تتوصف
جسمه لذق في جسمي وحسيت بزبه بيدخل بين فخادي .. ملامس شفرات كسي من فوق الاندر وايده سابت ايدي
وراحت تقفش وتفعص في بزازي
اخويا بيدخل عليا بجسمة وحاسة بزبه
ناقص تكة صغيرة ويقتحم الاندر ويدخل جوايا .. محستش بنفسي غير وانا حضناه انا كمان من رقبتة وانا اللي بقيت ببوسه وباكل شفايفة وايده راحت مسكاني من طيزي وبقي بيزوق زبه فيا اوي وبيحكة في كسي بكل هيجان
نزل علي ركبه وايده بتنزل من علي وسطي لغاية ما رفع القميص ومسك الأندر ونزله .. قلعني الأندر ورماه في الأرض .. لقيت نفسي بفتح له رجلي وانا واقفة
ودخل بشفايفة يبوس كسي ويلحسه.
اااااااه علي دي متعة ولسان اخويا بيمشي بين شفرات كسي وبيتحرك علي شعر كسي اللي كان يدوب طالع
نزل بلسانه من تحت اوووي وبيسحبه لغاية زنبوري
وبعدها راح بايدي خلاني لفيت واديتة ضهري .. فتح طيزي بأيده ودخل لسانه وبدا يحركة حوالين خرم طيزي .. النار مسكت في جسمي
قام وراح واقف ورايا .. وشفايفه بتتحرك تحت رقبتي . وايده بتتمش علي طيزي.. وحسيت بصباعك الوسطاني راح مبعبصني في طيزي
يحرك صباحة حوالين خرم طيزي وكسي يجيب سيلان من شهد عسلي
ولقيت صباعة فجاءة بيدخل جوايا.جوه طيزي وبيعضني من رقبتي
عض خفيف
وبعدها راح واقف ورايا وفتح طيزي ولقيت راس زبه علي خرم طيزي
وراح بجسمه كله عليا .. اتوجعت لكنه وجع ممتع وانا حاسه براس زبه بتحاول تدخل في طيزي
بزازي كانت بتاكلني هايجة وايدي بتقفش فيها وبفركهم بصوابعي وبشدهم اوووي وبدات اشعر براس زب اخويا بعد محاولات قدرت تخترقني وتدخل جوايا
اخويا دخل زبه في طيزي وبدأ ينيك فيا
المتعة بقت وجع ورجاء انه يهدي عليا
لكن اخويا كان حاشره كله في طيزي وبينكني بهيجان عمري ما كنت اتخيله.
شغال يطلع زبه ويدخلة وانا مفلقسة له بعض علي ايدي من الوجع
اكتر من عشر دقايق ينيك فيا وايده مسكتني من شعري وبقي بيشدني اووي وهو بيدقني .. بيرزع زبه وطيزي لحمها بيترج مع كل هبده من هبداتة فيا لغاية ما حسيت بمايه سخنة نزلت من زبه جوه طيزي
ولقيتني اغمي عليا ولما فوقت لقتني ونايمة عالأرض والأندر بتاعي جنبي وبزازي طالعة من القميص .. حسيت بوجع في طيزي .. وجع رهيب بحط صوابعي لقيت طيزي غرقانة لبن
اتأكدت اني مش بحلم وان اخويا ناكني فعلا في المطبخ .. لبست وخرجت بسرعة ابص علي اخويا ملقتوش في الصاله روحت فتحت باب الأوضة بتاعتة لقيته مرمي عالأرض مغمي عليه عريان ملط
رجعت المطبخ وانا في حاله غريبة
مش زعلانة نهائي بالعكس مبسوطة اوي وعايزة ده يحصل كل يوم وكل لحظة وكأني بضرب بكل العادات والتقاليد بعرض الحائط
مكنتش قادرة افهم ليه الاحساس ده ومكنتش قادرة اوصف الشعور اللي كنت حساه من متعة لسة حاسه بيها في كل عروقي حتي بعد ما سيطرة الجني راحت من عليا
مكنتش فاهمة ان دي مرحلة من مراحل تملك الارواح من جسدي واني بقيت تحت سيطرتهم سيطرة كاملة والشعور ده هما اللي كانو موصلينه ليا او هو بمعني ادق .. الروح المسيطرة عليا
دخلت المطبخ وكان اللي حصل ده طبيعي وعادي شغلت اغاني في المطبخ علي موبايلي وبقيت بعمل الأكل
لغاية ما جت الساعة واحدة الضهر لقيت احلام اختي جت من المدرسة بتاعتها واخويا خرج علي واحدة وتلت من الاوضة بتاعتة وقال انه رايح يقابل صحابه من غير ما حتي يطلب مني اعمله اكل
وبكدة نكون وصلنا لنهاية الجزء الخامس عشر من قصة الصدمة
الصدمة
بقلم عادل المتميز
......
الجزء السادس عشر
.......
نظلة وصلت المستشفي ودخلت الغرفة اللي فيها جوزها وعرفت انه بدأ مرة تانيه يتحسن وانه من امبارح مقعدش علي جهاز التنفس الصناعي
شوية وبدأ اخوتها يجوا المستشفي
قعدت معاهم في الاستراحة وبقي كل شوية حد فيهم يدخل يشوف جوزها يطمن عليه ويخرج
بعد ما الزيارة انتهت اخوتها مشيوا علي بيوتهم ونظله راحت المستشفي بتاعة ايمان اخت جوزها وعرفت انها فافت من الغيبوبة لكن عندها ارتجاج في المخ ولسة في الرعاية ومتعرفش حد
بعد ما اطمنت عليها مشيت من عندها
وروحت البيت
......
خلصت انا الأكل علي الساعة اتنين وبعدها قولت اروق الشقة
بعد ما خلصت ترويق المطبخ والصاله
كنت حاسه طيزي وجعاني اوي طول ما انا بطبخ وبروق بسبب زب اخويا اللي فشخ خرمي . وبصراحة احساس ان طيزي نزل فيها لبنه كان مهيجني اوي
بعد ما خلصت ترويق قولت ادخل اخد دوش افوق نفسي واشيل العرق اللي كان مغرقني بسبب الحر الموت اللي كان في اليوم ده
دخلت الأوضة بتاعتي وكانت اختي نايمة علي سريرها وبتكلم حد في التليفون واول ما دخلت لقيتها قفلت بسرعة
انا :: اموت واعرف انتي بتكلمي مين
احلام :: صحبتي .. هكون بكلم مين يعني
انا :: ماشي.. انا هدخل اخد دوش قبل ما خالتك ابتسام تيجي
طلعت من الدولاب اندر وسنتيان وترنج من بتوعي الخفاف وخرجت .. اخويا كان خارج من الأوضة بتاعتة واول ما شافني قدامة لقيت وشه بقي في الأرض مش قادر يحط عينه في عيني
وانا معرفش جبت الفجر ده منين ولا كأن حاجة حصلت بينا
انا :: هتاكل ؟
سعيد :: وشه في الأرض ورايح الحمام.. لما اجوع هحط لنفسي
انا :: انت رايح فين انا داخلة استحمي
سعيد :: هعمل حمام مايه واخرج علي طول
انا :: طب متتأخرش جوه
سعيد دخل الحمام وبعد خمس دقايق خرج وانا دخلت وقفلت الباب ورايا
قلعت القميص واللأندر والسنتيان
وقفت قدام المرايه عريانة ملط .. ومعرفش ليه جسمي كان عجبني
بقيت عماله ابص علي جسمي . والف ابص علي طيزي اللي كانت حرفيا حاسة انها مفشوخة ومشيت ايدي علي طيزي وبين الفلقة .. دخلت صباعي براحة في طيزي اللي كانت وجعاني اووي
بفتكر اخويا وهو ذانقني في المطبخ ومدخل زبه في طيزي وبينيك فيا
هجت هيجان رهيب وبقيت عماله العب وادعك في زنبوري لدرجة اني كنت شويه من الهيجان هدخل صباعي في كسي
فوقت علي من هيجاني علي صوت صريخ جامد اوي فضلت انده من الحمام علي احلام اختي واسالها في ايه لكن مفيش حد رد عليا وصوت الصريخ راح
لبست الترنج بسرعة عاللحم حتي من غير اندر ولا سنتيان وخرجت من الحمام اتمشيت في الشقة اشوف في ايه لقيت اخويا واقف في المطبخ
بياكل .. دخلت اوضتنا وفتحتها ملقتش احلام .. وقفت لحظات كدة مش فاهمة ؟ احلام راحت فين
خرجت من الاوضة وقولت ابص عليها في اوضة اخويا . وبردو ملقتهاش
رجعت عالمطبخ بسأل اخويا اللي كان واقف بياكل ومديني ضهرة هي احلام فين
بقلم عادل المتميز
اللي قالي رد غريب جدا .. قالي احلام في الحمام
انا :: نعم :: حماام ايه ؟ اذا كنت انا لسة خارجة من الحمام
مردش عليا وكان مديني ضهرة وبياكل
روحت للحمام فعلا لقيت الباب مقفول
من جوه
انا :: مين جوه
احلام :: انا
وقفت هتجنن هي دخلت الحمام امتي
انا لسة خارجة منه والشقة كلها علي بعضها تلات اوض وصاله ومستحيل تكون مشيت من قدامي من غير ما اشوفها
فضلت واقفة وانا مش فاهمة ايه اللي بيحصل .. ولا فاهمة احلام دخلت الحمام امتي
احلام خرجت من الحمام من غير ما ترد عليا ومشيت في اتجاه اوضتنا
فضلت ابص عليها وانا مستغربة
دخلت الحمام قلعت هدومي واستحميت .
لما خرجت من الحمام كانت ماما جت من بره وبتكلم خالتي ابتسام اللي بتقولها راكبه القطر وجاي وكمان ساعة هتوصل محطة رمسيس و ساعة ونص ساعتين بالكتير هتبقي عندنا في البيت ... سألتها علي بابا وطمنتني عليه وقالت انها كانت عند عمتي في المستشفي وانها فاقت من الغيبوبة
......
بعد ساعتين جرس الباب ضرب
ماما :: شيماء . شيماء افتحي الباب
انا خرجت من المطبخ روحت فتحت
انا ::خالتوووو.. ازيك يا خالتو
خالتي :: شوشو . حبيبة قلب خالتك.. احلويتي كدة ليه يابت
انا :: هههههههه اتفضلي يا خالتو
خالتي دخلت وسلمت علي ماما واحلام وميدو كل واحد فيهم خرج بسرعة من الأوضة بتاعتة
سلمو علي خالتي
خالتي :: عاملة ايه يا نظلة
ماما :: الحمد *** اهو ماشي الحال
خالتي :: ماله سامي . ايه اللي حصل له
ماما ::و**** يا ابتسام ماعارفة اقولك ايه...
ماما حكت ل خالتو اللي حصل لبابا ومن يوم ما دخل المستشفي لغاية النهاردة وكلام الدكتور وحكت كمان علي عمتو ايمان وابنها
خالتي :: يالهووي . يعني طه اتوفي
ماما :: اه يا قلبي مات في عز شبابه وقبل ما يدخل حتي دنيا
خالتي :: **** يكفينا شر المستخبي ****
ماما :: يعني فتحي مجاش معاكي ليه
خالتي :: ياختي فتحي جوزي في مصر هنا بقاله اربع ايام طالع مع الشيوخ بيطلعو اعمال من المدافن
ماما :: هو لسة جوزك ماشي في السكة دي
بقلم عادل المتميز
خالتي :: اه يا ختي .. كل شوية من بلد ل بلد ومن مدافن لمدافن اهو بيقول بيعمل *** .. هو استقبلني عن محطه رميسس وجابني لغاية تحت ومشي
ماما :: طب والنبي ده ينفع يعني يجي لغاية تحت وميفكرش يطلع عندنا نسلم عليه
خالتي :: جه عالسريع كدة ورجع للشيوخ صحابه وجاي بكرة علشان يروح المستشفي لسامي

انا :: خالتو اعملك حاجة تشربيها
خالتي :: اه والنبي يا ريت كوباية شاي لحسن حاسة دماغي هتنفجر
وانتي يا احلام عاملة ايه في الثانوية
احلام :: اهو بعمل اللي عليا
ماما :: بتعملي اللي عليكي .. والنبي انتي مانافعة السنة دي
خالتي :: ليه كدة بس انتي مش بتذاكري ولا ايه
ماما :: بتذاكر اه .. بس في الموبايل بتاعها . ليل ونهار عليه
خالتي :: وانت يا سعيد عامل ايه يا حبيبي
سعيد :: الحمد *** و**** يا خالتي
خالتي :: وعامل ايه في شغلك
سعيد :: لسة هنزل شغل كمان يومين
انا :: الشاي يا خالتي
خالتي :: تسلم ايدك يا شوشو
فضلنا قاعدين مع خالتي نتكلم ونهزر معاها اصلها كانت وحشنا اوي وكلنا بنحبها وبعدين حطينا الاكل
اكلنا ولمينا الاطباق
ماما :: تدخلي تريحي شوية في اوضتي
ابتسام :: يعني شوية كدة خليني دلوقت قاعدة معاكم علشان وحشني
انا قومت دخلت الاوضة بتاعتي لقيت احمد باعتلي رسايل كتير.
انا :: معلش يا احمد لسة شايفة رسايلك
اصل خالتي جت من البلد وكنت قاعدة معاها
احمد :: ولا يهمك يا قلبي . المهم انتي وحشاني اووي
انا :: وانت و**** وحشني موت
احمد :: طب هو انا ينفع اشوفك بكرة
انا :: اه ينفع طبعا
احمد :: خلاص بكرة نقضي اليوم مع بعض
انا :: ماشي .. الا قولي بقي بتعمل ايه طول اليوم.
احمد :: ولا حاجة خلصت شغلي وروحت البيت وبعتلك وكنت مستني تردي عليا
انا :: يعني معكتش هنا ولا هنا
احمد :: هو انا اقدر اعك بردو
انا :: بحبك اوي علي فكرة
احمد :: بس ايه الرومانسيه دي كلها
انا :: ايه ده هو انا مكنتش رومانسية قبل كدة
احمد :: ههههه لامش قصدي بس حاسس النهاردة بزيادة
انا :: ماشي يا احمد ماشي.. قولي بقي بكرة هنقضي اليوم فين
احمد :: ايه رئيك نقضي بكرة عالنيل
انا ::**** بجد.. ياريت
احمد :: خلاص انتي تؤمري
وانا بكلم احمد لقيت نورهان بعتالي رساله بتسألني هروح المعهد بكرة
انا :: لا يا نونو
نورهان :: ليه مانتي مجتيش النهاردة
انا فكرت شوية وبعدين قولت في بالي هو انا ليه مقولتش لغاية دلوقت لنورهان علي علاقتي بأحمد واكيد احمد.ممكن يكون قال لخطيبها بحكم انهم اصحاب ولو خطيبها قالها من قبل ما انا اقولها مش بعيد تزعل مني
فقولت اقولها انا احسن ما تعرف من خطيبها خصوصا ان احمد ناوي يتقدملي وكدة كدة هتعرف
انا :: نونو انا فيه حاجة عايزة اقولك عليها
بقلم عادل المتميز
نورهان :: خير حاجة ايه ؟
انا :: عارفة احمد صاحب جوزك ؟
نورهان :: احمد مين
انا :: احمد يسري
نورهان :: احمد يسري ؟ احمد يسري مين
انا :: يابنتي احمد يسري صاحب خطيبك .. ايه ده صاحبه اوي
نورهان :: ما خطيبي له كذه صاحب اسمه احمد فكريني احمد مين فيهم
انا :: اللي كان موجود في الخطوبة وصورة في فرحكم في الصور اللي انتي منزلاها عالفيس
نورهان :: طب لحظة كدة ثواني ابص عالصور
استغربت جدا من نورهان .. باين جدا من الصور اللي متصورة بين احمد وبين خطيبها انهم صحاب جدا .. ومستغربة ازاي نورهان عاملة انها متعرفوش
نورهان ردت اه عرفته.. بس ده مش صاحب ممدوح اوي يعني المهم ماله
انا :: استغربت اكتر وقولت يمكن نورهان عرفت من خطيبها انه ناوي يتقدملي وزعلانة مني . فحاولت ابان عادي ومش مستغربة ردها
انا :: لا مفيش بس فيه بينا حاجات كدة وهيتقدملي
نورهان :: ايه ده بجد ؟ ومن امتي يا بت انتي
انا : و**** يابنتي هو الموضوع مكنش فيه حاجة غير اعجاب وكدة وحتي مقابلتوش غير مرة .. يعني شافني من يوم خطوبتك ومن يومها وهو معجب بيا
نورهان :: بقي كدة يا واطيه يعني من يوم خطوبتك ولسة فاكرة تعرفيني
افتكرت احمد انه سبتة وروحت اكلم نورهان.. بصيت ملقتش احمد بعت حاجة فكملت كلامي مع نورهان
انا :: و**** مكنش فيه بينا حاجة بجد وحتي لسة امبارح بس قالي انه عايز يتقدملي .
نورهان :: **** يتمملك بخير يا حبيبتي
شكلك بكرة هتخرجي معاه
انا :: الصراحة اه هنخرج بكرة
نورهان :: ماشي يا ستي **** يسهلك
انا :: بقولك ايه صحيح ما تعدي عليا بكرة نقصي اليوم مع بعض
نورهان :: طب ما تيجي انتي تقضي اليوم معايا
انا :: ماهو مش هينفع الايام دي.. خالتي جت عندنا واحتمال تقعد اسبوع
وانتي عارفة ماما يدوب بتيجي من عند بابا تعبانة وانا اللي طالع عيني
نورهان :: طب خلاص هقول لماما وبابا ولو وافقوا هجي اقعد معاكي شوية
انا :: اه بس تكلميني الأول انتي عارفة بكرة مش هكون في المعهد
نورهان :: هههههه فاهمة متقلقيش
.......
بالليل ماما دخلت عملت العشا واتعشينا انا وخالتي واخواتي وماما واخويا نزل جاب تسالي لب وسوداني وسهرنا قعدنا لغاية الساعة 12 بالليل وخالتو قالت انها هتدخل تنام
ماما اخدتها ودخلت بيها اوضتها
وانا دخلت الأوضة وسبت اختي وسعيد اخويا في الصالة بيكملو فيلم اجنبي
شغال
بقلم عادل المتميز
طفيت النور ومددت جسمي عالسرير لغاية ما روحت في النوم
وحلمت حلم غريب قومت منه مفزوعة
حلمت ان اختي مسكاني انا وماما بطوق حديد زي الكللابب وحاطة رجليها علي دماغي والرجل التانيه علي دماغ ماما وبتبص لواحد قاعدة ورا علي الكرسي وجنب منها شاب
مقدرتش اشوف مين دول اللي اختي بتضحك ليهم وباين انهم شمتاتين فين
قومت وانا حاسة بضيق شديد في نفسي وخوف وحاسة ان قلبي مقبوض
بصيت علي سرير اختي لقيتها نايمة
كملت نومي تاني للصبح
ضحيت بدري لقيت ماما وخالتو لابسين ورايحين لبابا المستشفي وسمعت خالتو بتتكلم في التليفون مع جوز خالتي الشيخ فتحي وبتقولو نازلين اهو
فماما بتقولها ما تخليه يطلع
خالتي :: ماحنا خلاص نازلين
ماما نزلت هي وخالتي وانا دخلت الحمام غسلت وشي ورجعت لبست هدومي وبصحي احلام علشان تروح مدرستها قالت انها مش هتروح النهاردة
وهتقعد علشان تذاكر
نزلت انا وسبتها واتصلت بأحمد بعد ما نزلت وبقيت في الشارع واتقابلنا في مكان هو قالي انه هيستناني هناك
اتقابلنا انا وهو قضينا اجمل يوم بجد مع بعض
روحنا النيل وركبنا مركب وبعدين اتغدينا سمك في مطعم علي مركب في البحر وقالي انه محضر ليا مفاجئة
وانه هيوديني جزيرة رغم انها في القاهرة لكن قليل اللي يعرفها
اجرنا مركب تانيه صغيرة وطلعنا عالجزيرة.. حاجة كدة شبه الجنة
خضرة وزرع وسما صافيه ومكنش فيها حد غيرنا
انا :: ازاي جزيرة زي دي مفيهاش حد
احمد :: محدش يعرفها
انا بأستغراب :: انا مش شايفة انها بعيدة .. احنا مكملناش بالمركب نص ساعة وكنا هنا.. ازاي محدش يعرفها
احمد :: بقولك ايه ما كفاية اسئلة وخلينا نعيش لحظاتنا .. تحبي نتمشي شوية وتتفرجي عالجزيرة
انا :: ماشي نتمشي
اتمشينا في الجزيرة كنت مبهورة بالشجر اللي فيها والعصافير والمناظر اللي عمري ما كنت اتخيل ابدا اني هشوفها في يوم من الأيام
طلعت تليفوني واتصورت في الجزيرة
صور لوحدي كان احمد بيصورني وصور انا وهو سيلفي
بعد ما تعبنا من المشي قالي ما تيجي نقعد تحت الشجرة دي
قعدنا ولقيته قعد جنبي لذق فيا وحط ايده حوالين رقبتي.
اتكسفت منه خصوصا دي اول مرة ايده تتحط علي جسمي لكني حسيت احساس رهيب جوايا يمكن مكنش اول مرة احسه حسيت لما ايده اتحطت حوالين رقبني وجسمة لذق في جسمي وهو قاعد جنبي بدفئ غريب
وبدا يحكي عن عش الزوجيه اللي ناوي يجهزة ليا وحكالي عن شقتة اللي تقريبا شبه جاهزة واننا هنختار الالوان علي مزاجي انا .. فضلنا نتكلم عن كل حاجة
وعن بيتنا وحياتنا هتمشي ازاي بعد الجواز
وفجاءة سكتنا .. سكتنا لما عينه جت في عيني . وكأني اتسحرت .. ومحستش غير بأيده وهي تحت دقني بترفع وشي لفوق وشفايفة بتقرب من شفايفي
روحنا في بوسة طويلة ومص شفايف
ولقيت ايده علي بزازاي
كنت لابسه قميص ابيض علي جيبة زرقة وتحت القميص بضي
ايده بتتحرك علي بزازي وشفايفة بتمص في شفايفي
ولقيتني بدون ما اشعر نايمة علي ضهري وهو فوق مني وايده بتفك زراير القميص
ايده دخلت من تحت البضي والسنتيان
وراحت مباشرا علي بزازي ..
غايبه عن الوعي والادارك وعايشه في اللحظة دي في عالم المتعة
معرفش اخدنا وقت قد ايه بس محصلش بينا اكتر من كدة
وبعد ما شبع مني بوس وشبعت من شفايفة . قام وشف زبه كان واقف تحت البنطلون وعرفت انه كان هايج عليا. واستغربت انه محاولش يعمل اكتر من كده مع المكان والظرف اللي احنا كنا فيه كان يسمح باكتر من كدة بكتير
وانا مكنتش ممانعة .. بالعكس كنت معاه مسلوبة الأراده
بقلم عادل المتميز
لقيته قام وظبط هدومة ومد ايده قومني .. قفلت القميص وظبت انا كمان هدومي واتمشينا لغاية المركب
ومشينا من الجزيرة اللي عمري ما هنساها .. بعد ما مشينا من النيل وصلني لغايه محطة الأتوبيس وروحت انا البيت وهو قال انه رايح شغلة
.........
نظله وابتسام وجوزها الشيخ فتحي خارجين من باب المستشفي بعد زيارة سامي جوز نظله
الشيخ :: طب انا هتكل علي **** امشي انا .
نظلة :: تمشي تروح فين يا شيخ فتحي
انت حالف ما تدخل بيتنا ولا ايه.
الشيخ فتحي :: مش كدة و**** يا نظله بس الحكايه ومافيها اني سايب الجماعة والنهارده عندنا طلعة في مدافن علي طريق اكتوبر
نظله :: ميجراش حاجة لو جيت اتغديت معانا وبعدين تمشي.
الشيخ فتحي :: معلش خليها في وقت تاني
ابتسام :: ماخلاص بقي يا فتحي تعالا كل لقمة معانا وبعدين امشي يعني هي الاعمال دي مش هتطلع من الترب غير وانت موجود
نظله :: خلاص بقي يا شيخ .. متخلنيش ازعل
الشيخ فتحي :: وانا مقدرش ازعلك .. خلاص اروح معاكم ياستي
......
شيماء في اوضتها بتكلم نورهان واتس بتشوفها هتيجي تقضي معاها النهاردة ولا لا
وسعيد قاعد في الأوضة بتاعتة فاتح اللاب بتاعة مشغل افلام جنسية
واحلام قاعدة عالأرض قدام التليفزيون
بتتفرج علي فيلم اجنبي
وفجاءة احلام تركز في صوت رجلين طالعة عالسلم
عيونها تتحول كلها ل ابيض كأنها شبح
وبتلف بوشها ناحيه الباب
وفجاءة الكهربا تقطع عن البيت كله
نظله تحط مفتاح الشقة في الباب وتفتح
دخلت . وابتسام دخلت وراها وقبل ما الشيخ فتحي يطلع اخر سلمة ويدخل من باب الشقة. الباب يتقفل بكل قوتة
ابتسام وقفت في نص الصاله وهي بتبص عالباب وبتبص علي نظله اللي بصت ليها مستغربة
تفتح الباب تاني واحلام كانت في اوضتها قبل ما مامتها وخالتها ما يدخلو الشقة
نظله فتحت الباب وهي بتتأسف للشيخ فتحي وبتقوله و**** ما اعرف الباب قفل ليه معلش اتفضل يا شيخ فتحي
نظله دخلت وداست علي كوبس الكهرباء..
ايه ده الكهرباء قاطعة
الشيخ :: يا ساتر .. السلام عليكم
الشيخ فتحي دخل من باب الشقة
انا كنت في المطبخ باكل خرجت سلمت علي جوز خالتي اللي دخل وقعد في الصاله
ماما :: هو النور قاطع من بدري ولا ايه يا شيماء
انا :: لا ده لسة حالا قبل ما تدخلو علي طول
الشيخ فتحي بص لمراتة .. وبعدين قام يبص في الشقة
انا وماما استغربنا تصرف الشيخ فتحي اللي قام يتمشي في الشقة وبيبص في كل حتة فيها
ويظهر ان خالتي ابتسام كانت فهمت جوزها
ماما :: جهزي الأكل يا شيماء علشان جوز خالتك هيتغدي معانا
خالتي راحت قرصت الشيخ فتحي جوزها من ايده وطلبت منه يقعد
وماما دخلت اوضة اخويا علشان يجي يسلم علي جوز خالتي وراحت علشان تنده علي اختي اللي كانت قافلة علي نفسها من جوه بالمفتاح وزي ما تكون كانت خايفة تقابل جوز خالتي
ماما :: احلام افتحي. جوز خالتك بره اطلعي سلمي عليه
احلام مردتش وماما رجعت قعدت معاهم وجوز خالتي كل شوية يبص علي مراتة وزي ما يكون فيه حاجة عايز يقولها
عملت الغدا وجوز خالتي اتغدا وشرب الشاي ومشي
واول ما جوز خالتي خرج من الشقة ونزل وبقي في الشارع.. الكهربا جت
واختي احلام خرجت من اوضتها
ماما :: هو انتي كنتي نايمة ؟
احلام :: معرفش عيني غفلت
تليفون خالتي رن واحلام اختي وشها اتغير لدرجة ان عروق وشها بانت اوي
وهي مركزة مع المكالمة وكاﻧها كانت بتسمع خالتي وجوزها بيكلمها
خالتي :: طب خلاص يافتحي هبقي انا اشوف الموضوع ده.. اقفل دلوقت انت
بمجرد ما خالتو قفلت مع الشيخ فتحي وش احلام رجع لطبيعته
خالتي بقت مش علي بعضها وكل شوية تبص ل احلام
خالتي :: بقولك ايه يا نظله .. انا عايزة انزل اشتري شوية طلبات بالليل
نظله :: طلبات ايه
خالتي :: حاجات كدة هبقي اقولك لما ننزل بالليل انا وانتي
بقلم عادل المتميز
قومت دخلت تاني اوضتي علشان اشوف نورهان هتيجي ولا لا فالقيتها باعته انها مش هتعرف تعدي عليا علشان محمود خطيبها جاي عندهم زيارة النهاردة
......
بالليل خالتي وماما نزلو علشان يشترو الطلبات اللي قالت عليها خالتي
.....

نظله وخالتي ماشيين في الشارع اول ما خرجو من البيت
نظلة :: انتي عايزة تشتري ملابس داخلية ولا ايه
ابتسام :: لا انا بس قولت كدة علشان عايزة اتكلم معاكي في حاجة مكنش ينفع اقولها فوق
ماما :: حاجة ايه دي
ابتسام ::لما جوزي اتصل بيا بعد ما نزل من عندكم قالي حاجة غرببة
ماما :: حاجة ايه ؟
ابتسام ::و**** ماعارفة اقولك ايه بس هو بيقولي الشقة عندكم مسكونة
وفتحي طالما حس بحاجة زي كدة يبقي اكيد الشقة فيها حاجة..
ماما سكتت شوية واتنهدت تنهيده طويلة وقالت ل ابتسام.. جوزك عنده حق فعلا انا من فترة حاسة ان الشقة فيها حد معانا
ابتسام :: طب انتي عارفة هو بيقولي ايه . هو شاكك في بنتك احلام
ماما بأستغراب رهيب :: احلام ؟ لا طبعا
ابتسام :: و**** هو اللي بيقولي كدة . وهيجي زيارة ليكم بس هو اليومين دول مش هيعرف يجي..ممكن كمان اسبوع ده لو انتي موافقة
نظله :: انتي بتقولي ايه يا ابتسام جوزك ده اخويا ويجي في اي وقت
ابتسام :: طب يلا بينا بقي نطلع البيت
.........
بعد ما ماما وخالتو نزلو دخلت انا اوضتي وكانت احلام بره قاعدة في الصالة وجت ورايا ولقيتهابتسألني
هي خالتي ابتسام دي هتفضل عندنا لغاية امتي
انا :: مش عارفة بس اكيد زي كل مرة يعني ممكن اسبوع خمس ايام **** اعلم
احلام :: هي مش جت وشافت بابا ايه اللس هيقعدها
انا بأستغراب :: ايه يابنتي غريبة مع انم بتحبيها وكل مرة بتيجي عندنا بتكوني مش عايزها تمشي
احلام :: لا مش قصدي.. خلاص مش مهم بس مش بحب جوزها
استغربت جدا لانها اكتر حد فينا بتحب الشيخ فتحي وبالعكس كمان دي هي اكتر واحدة فينا بتتكلم معاه لما بيجي عندنا
انا :: بقولك ايه يا احلام انا عايزة اسألك علي حاجة. من شوية قبل انتي كنتي في الأوضة وانا دخلت الحمام
علشان استحمي خرجت من الحمام علي صوت صراخك وبيتهيئلي كان صوتك جيت ادور عليكي ملقتكيش
وفوجئت انك في الحمام
انتي بقي دخلتي الحمام امتي وازاي من غير ما اشوفك
احلام :: انا مدخلتش الحمام اصلا غير مرة واحدة الصبح اول ما صحيت من النوم
بدأت اتاكد من الشكوك اللي جوايا
اختي هي كمان مش طبيعيه واللي معانا في البيت بيلعب بينا كلنا
سرحت شوية وبعدين قولت افتح الفيس لقيت نورهان بعتالي رساله
بتسألني
شيمو انتي متأكدة ان احمد يسري هو اللي قولتيلي عليه ؟
استغربت من رسالتها ورديت عليها
ايوة يابنتي و**** بس ليه السؤال الغريب
نورهان :: اصلك قولتي هتخرجي معاه النهاردة والنهاردة ممدوح بيحكيلي ان احمد ده النهارده شافة مع واحدة في كافيه فأستغربت
انا ضحكت من كلامها وقولتلها ده اللي هو ازاي يعني .. يعني هيكون معايا وفي نفس الوقت مع واحدة تانيه.
نورهان : ماشي انا قولت اكيد انتي تقصدي احمد تاني
انا :: طب استني هبعتلك صورة من اللي اتصورتهم النهاردة
وبعت فعلا صورة ليها لما كنا في الجزيرة بس اكدت عليها ان الصورة دي خطيبها ميشوفهاش ومش عايزة حد نهائي يشوفها علشان اللي بيني وبين احمد لسة محدش يعرفة
نورهان :: الصورة مش باينه والشمس ضاربه في وشه ومش عارفة ان ده احمد ولا حد تاني عموما يبقي ممدوح اكيد كان يقصد احمد تاني
استغربت وبصيت في الصورة لا فيها شمس ولا حاجة خالص والصورة واضحة جدا
مرضتش اعلق عليها وزعلت من جوايا منها وحسيت انها غيرانة مني او مضايقة فسكت
نورهان ::المهم قضيتي يوم حلو
انا :: اه كان يوم جميل جدا
. معلش يا نونو انا هقفل دلوقت ماما بتندهلي
قفلت مع نورهان وانا مضايقة جدا من جوايا منها واخدت قرار اني مش هحكي تاني ليها حاجة عن احمد وهكتفي بس اني اعزمها علي خطوبتنا لما تتم الخطوبة



انتهاء الجزء السادس عشر من قصة الصدمة
الصدمة
بقلم عادل المتميز
.......
الجزء السابع عشر
.......
فضلت علي سريري مخنوقة ومضايقة من نورهان اوي ومعرفش هي بتعمل معايا كدة ليه مع اني لما هي اتخطبت فرحت ليها جدا
من كتر التفكير والخنقة بدات اشعر بالنعاس وعيني قفلت
وشوفت حلم غريب
كأني في المقابر واقفة ورا احدي القبور مستخبيه وبراقب قبر معين من بعيد
وسامعة صوت انين طالع من جواه صوت
وفجاءة تظهر ست عجوز متعكزة علي عصايه قربت من القبر ده ونزلت علي الأرض قعدت وحطت ايدها عليه وقربت بوادنها علي القبر
شوية وراحت قايمة مسنوده علي عكازها ومشيت
فضلت اراقبها وارقب القبر لغاية ما الست اختفت وفجاءة لقيت ناس كتير جت جري للقبر ده وفتحته وطلعو منه واحد كان ماشي وسطها عريان ملط وفيه ناس مسنداه .. ركزت علشان اشوف مين اللي طلع من القبر ده وسط الناس
وكانت المفاجئة .. ده طه ابن عمتي
ببص الناحيه التانيه لقيت عمتي ايمان
قاعده عالأرض بتشاور ل ابنها وبتحاول تنده له لكن صوتها مش طالع
والست العجوزه قاعد قدامها وحاطة العصايه في بوقها
رجعت ابص علي طه لقيته ماشي في وسط الناس لغاية ما اختفي ..
جريت من ورا القبر بتاعي جري علي القبر اللي طلع منه طه .. كان لسة مفتوح وطالع منه دخان .. ببص فيه
لقتني انا وماما واختي جواه وحوالين مننا ناس ماسكنا مش عايزة تسيبنا
جريت لغاية ما نفسي اتقطع وصحيت علي صوت صراخ
قومت من النوم مزوعة وفيه صوت هرجلة في الشقة
بصيت علي اختي لقيتها مش موجوده علي سريرها
خرجت جري علي بره اشوف في ايه
وكانت المفاجئة
خالتي ابتسام متعلقة في الشباك جسمها كله بره في الشارع واختي واقفة قدام الشباك بتبص ليها وهي ساكتة وخالتو بتصرخ الحقها
جريت علي الشباك مسكتها ايدها بحاول اطلعها واختي مركزة بعنيها علي خالتي وفيه قوه رهيبه جايه من ناحيتها بتحاول توقع خالتي من فوق
فضلت اشد في خالتي واحاول اطلعها
مش مركزة مع اختي لغاية ما نجحت اني اشد خالتي من الشباك وطلعتها
اختي وقعت عالأرض مغمي عليها
الغريب ان لا ماما ولا اخويا حسو بحاجة..
بقلم عادل المتميز
خالتي قعدت علي الأرض بتاخد نفسها بالعافيه من الرعب اللي كانت فيه
كان بينها وبين الموت يدوب لحظات
سبت خالتي وروحت علي اختي اللي لقيت بوقها مليان ريم وبينزل من بوقها
وجسمها كله متخشب
حاولت افوقها لكني معرفتش . جريت علي اخويا وماما صحتهم اللي خرجو جري لما عرفو واخويا شالها ودخلها اوضتنا .. وفضلت ماما واخويا وانا جنبها لغاية ما بعد عشر دقايق لولا ما فاقت
ماما بعد ما اطمنت ان اختي بقت كويس خرجت علشان تشوف خالتي اللي لقيتها بتلبس هدومها وعايزة تمشي
خالتي :: انا مستحيل اقعد تاني هنا انا كان بيني وبين الموت خطوة
ماما ::طب استني للصبح هتمشي تروحي فين دلوقت . انتي عارفة الساعة كام
خالتي :: تطلع زي ما تطلع ياختي . انا هستني ايه تاني . بنتك كانت هتموتني
فضلت انا وماما نتحايل علي خالتي تستني للصبح خصوصا ان الساعة كانت تلاتة بعد نص الليل هتروح فين
خالتي وافقت بعد عذاب ورفضت انها تنام
ماما سألتها علي اللي حصل
خالتي :: معرفش انا قلقت وقولت ادخل الحمام يدوب قومت من جنبك وببص علي التليفون اشوف الساعة كام
لقيت فتحي متصل عليا اربع مرات
وكانت اخر مرة من نص ساعة
فقلقت وقولت اتصل عليه
خرجت ياختي من الأوضة وبكلمة ولسة بيقولي خدي بالك من احلام دي
ممكن تأذيكي وقالي اقول ايه طول ما انا موجوده عندكم.. الا اللي لقيتها قدامي وبتتكلم بصوت راجل . صوته يخوف وبيقولي انتي مهلكة انتي وجوزك ولقيت قوة بتشلني وبتحدفني من الشباك لولا اني مسكت بعزمي في الشباك وشيماء لحقتني من عارف كان زماني في حكم الميتين
بصيت انا وماما لبعض واحنا مش مصدقين اللي بنسمعة . بس انا شوفت بعيني واكيد كلام خالتو حقيقي مفهوش نسبه شك واحدة
فضلنا قاعدين جنب خالتي للصبح وكل شوية حد فينا يدخل يبص علي احلام اللي كانت راحت في النوم . نطمن عليها والصبح الساعة 7 ماما خلت سعيد يوصل خالتي لغاية محطة القطر ويقطع ليها تذكرة
خالتي سافرت وفي اليوم ده ماما حتي مرحتش لبابا المستشفي وفضلنا
قاعدين في البيت نفكر هنعمل ايه في المصيبة اللي احنا فيها
واول مرة نتكلم احنا الاربعة مع بعض بصراحة في موضوع الجني ده واختي
تقول لا مفيش حاجة من دي حصلت
لكن انا وماما واخويا عمالين نحكي ليها اللي عملته في خالتي والوضع اللي كانت عليه وهي مش مصدقة
بقلم عادل المتميز
الساعة واحدة الضهر تليفون ماما رن
ماما :: الو . ازيك يا استاذ ادهم
ادهم :: الحمد *** بخير .. اخبار حضرتك والاولاد ايه
ماما :: الحمد *** كلنا كويسين
ادهم :: طيب انا كنت النهاردة في المستشفي وعرفت من سامي ان حضرتك مروحتيش النهاردة
ماما :: اه تعبت شوية ومقدرتش اروح النهاردة حتي و**** ما اعرف هو النهاردة عامل ايه
ادهم :: لا هو النهاردة كويس وعرفت كمان من المستشفي انه ممكن يخرج قريب منها
ماما :: بجد ؟ طب **** يطمنك .. انا متشكرة اوي يا استاذ ادهم
ادهم :: علي ايه بس .. المهم انا بصراحة متصل بيكي علشان حاجة مهمة ومش هينفع في التليفون
ماما :: خير يا استاذ ادهم
ادهم :: بصراحة مش خير .. ولازم اشوفك واتكلم معاكي
ماما :: هو سامي الدكتور قالك حاجة
ادهم :: لا خالص الموضوع بخصوص اللي اتكلمنا فيه قبل كدة ومش هينفع افسر في التليفون
ماما :: اه فهمت طب هو ينفع نتكلم بكرة
ادهم :: معنديش مانع بكرة نتقابل بعد الشغل بتاعي في اي مكان يعجبك المهم يكون بعيد عن محيط البيت والمستشفي
ماما :: خلاص بكرة بعد ما ازور سامي هتصل بيك ونشوف هنتقابل فين
ادهم :: ماشي واسف لو كنت ازعجتك بأتصالي
ماما:: لا دانت تشكر بجد
انا :: بابا ماله
ماما :: ده صاحب باباكي في الشغل بيكلمني وبيطمني علي باباكي
بيقولي انه كان عنده في المستشفي وبقي كويس واحتمال يخرج قريب
انا :: ايه ده بجد ؟ اخيرا بابا هيرجع ينور بيتة
سعيد و خرج من الاوضة وسمعني بقول اخيرا بابا هينور بيته
سعيد :: ايه ده بابا هيخرج ؟
ماما :: اه احتمال يخرج قريب بيقولو حالته اتحسنت
سعيد :: بجد ؟ مين اللي قالكم
انا :: صاحب بابا كان عنده النهاردة واتصل بماما يعرفها
سعيد :: طب الحمد *** فرحتوني و****
......
بالليل ماما اتصلت بخالتي ابتسام علشان تطمن عليها اللي قالت انها في القطر وقدامها ساعة وتوصل البلد
وخالتي قالت انها كلمت جوزها وحكت له اللي حصل وهيجي لينا زيارة في اقرب فرصة وان اللي عندنا في البيت ده لازم يكون له حل والا هيأذينا كلنا
ونبهت علينا علي قد ما نقدر منتكلمش قدام احلام في اي خطوة ممكن نعملها ولا نعرفها ان جوزها هبعمل زيارة ليهم في البيت
ماما جمعتني انا واخويا في اوضتها وقفلت علينا بالمفتاح وحكت لينا كلام
خالتي
بدأنا نخاف فعلا من احلام وكانها مش اختنا الصغيرة وبقينا حاسين انها هتأذينا في اي وقت
بعد ما ماما خلصت كلامها قومت علشان افتح الباب فوجئت ان الباب مفتوح رغم ان ماما قفلاه قدامي بالمفتاح.. بصيت لماما وميدو وماما بصولي وبصو لبعض
بقلم عادل المتميز
خرجت من الأوضة لقيت احلام قاعده عالأرض مشغله التليفزيون ولفت بوشها وهي بتبصلي ومبتسمه
خوفت منها وروحت بسرعة علي الأوضة بتاعتي

فضلت قاعدة في الأوضة خايفة ومرعوبة من اختي اللي دخلت بعد شوية في حاله طبيعية جدا بتتكلم معايا كاعادتها عادي ومبسوطة ان بابا هيخرج من المستشفي وغلطت بلسانها وقالت علشان احمد يتقدملك بقي
حسيت اني صعقت هي عرفت منين موضوع احمد وبعد لحظة من التفكير ادركت ان الجن اللي عليها اكيد هو اللي
عرفها او بتتكلم بلسانه
معلقتش علي كلامها وحرفيا كنت خايفة جدا منها ومصدقت انها مسكت تليفونها وانشغلت فيه
كانت الساعة تقريبا تسعة بالليل

نمت وصحيت علي الساعة واحدة بالليل سمعت صوت رجلين في الصاله
قومت بجسمي وبصيت علي اختي
ملقتهاش في مكانها
نزلت من علي السرير وفتحت باب الأوضة بتاعتي براحة وخرجت راسي من الباب شفت اختي ماشيه بقميص النوم وبتفتح اوضة سعيد اخويا
دخلت ومقفلتش الباب وراها
وقفت شوية افكر وبعدين خرجت بسرعة خوفت ل تعمل حاجة في اخويا
لغاية ما قربت من الأوضة واتسحبت براحة علي طرطيف صوابعي وبصيت من ورا الباب اللي كان مفتوح موارب
لقيت اختي قدام السرير بتاع اخويا
وبتقلع الأندر بتاعها وبترميه عالأرض
وايدها شاوره ناحيه اخويا اللي جسمه بدأ يتحرك ويترفع لفوق السرير ويلف
لغايه ما بقي بره السرير
وجسمه نزل عالأرض واقف
اخويا قلع الشورت اللي كان لابسه واحلام قربت من اخويا ومسكت زبه بأيدها ولذقت فيه ورتحت واخده شفايفة بين شفايفها
تبوسه وتمص شفايفه وايدها من تحت عماله تدعك في زبه
منظر اخويا مع اختي خلاني هجت
وحسيت برغبه شديده اني ادخل معاهم وامسك زب اخويا وامص فيه وارضعة وبعدين اروح حطاه في طيزي اللي بدأت احس بيها وهي بتحرقني
وكأني كنت بتناك فيها من سنين
ايدي غصب عني راحت لبزازي وانا سانده عالحيطة براقبهم وبقيت بفعص فيهم
اختي قلعت هدومها ملط وراحت نازله علي ركبها تحت زب اخويا
وفجاءة لقيتها بتبصلي ومبتسمة
استخبيت ورا الباب بسرعة ورجعت ابص تاني لقيتها واخده زبه بين شفايفها
بتمص وترضع راس زبه وايدها عماله تدعك فيه براحة.. ونزلت لبيضانه تلحسهم من تحت لفوق . وتطلع تمص زبه تاني
هجت اوووووي وايدي نزلت من علي بزازي لبين فخادي.. صوابعي راحت لكسي.. وبقيت عماله ادعك فيه
اختي مسكت اخويا من زبه بعد ما وقفت علي رجليها
ولفت بضهرها له وطيزها فلقست قدامه
وعنيها جت في عنيا .وسنانها عضت شفايفها مع ابتسامة رهيبة
اخويا فتح طيز احلام ونزل علي ركبه
ودخل بلسانه يلحس طيزها.. وينزل بلسانه علي كسها .. وقام وبأيده فتح طيزها وراح مدخل زبه
حسيت كأنه داخل في طيزي انا..
بقلم عادل المتميز
حسيت بالوجع والشهوة .. حسيت
بطيزي بتنفض وهي واخده زبه جواها
اخويا مسك احلام من لحم طيزها ودخل زبه كله جواها
وهي بتبصلي ومبتسمه وتغمزلي كانها بتقولي شيفاكي يا هايجة
سعيد ماسك احلام بأيده وشغال فيها نيك.. يطلع زبه ويرجع يدخلة
غمضت عيني وانا في قمة هيجاني وبعض علي شفايفي
فتحت عيني لقتني جوه الأوضة معاهم
لقتني مفلقسة جنب اختي وعريانة ملط واخويا بينيك في اختي جنبي
الباب اتقفل واحنا الاتنين جوه
واخويا جنبي بينيك في اختي
طلع زبه من طيز اختي ونزل علي ركبه ورايا .. فتح طيزي بأيده واختي وقفت قدامي شدتني من شعري .
بتوجع من شدة شعرها ليا وبفتح بوقي
لقيتها نزلت بوشها لوشي .. ونزل من بوقها تفافة جوه بوقي
واخويا شغال من تحت يدخل صوابعة في طيزي... ولسانه من تحت بيلحس كسي
سعيد قام علي رجليه وراح ووقف ورايا .. وحط زبه بين فلقة طيزي وفضل يمشي زبه علي خرمي شويه
وبعدين راح حاطة علي فتحة طيزي وراح مدخله
اهاتي خرجت نار من جوايا وانا حاسه بزبه بيدخل فيا
واختي بتلف حوالين مننا وهي مبتسمه
وبضرب اخويا علي طيزه عايزه يفشخني نيك
مسكني من وسطني وبقي شغال ينيك فيا... شوية براحة وشوية بقوة
وبعدين لقيته راح شايلني ونيمني عالسرير .. شدني لطرف السرير
ورفع رجليا لفوق .. ونزل علي ركبه
وبقي عمال يلحس في كسي . واختي
طلعت فوق مني ونزلت بكسها علي شفايفي وبقت عمالة تروح وتيجي علي شفايفي.. محستش غير وانا مطلعة لساني وبلحس كسها ..
اخويا رفعني من وسطي اوي وراح حاطط راس زبه في طيزي ودخله
ولقيت كلام مش متعوده اقوله بقوله
اوووووووف .. اووووووف .. ااااااه
لذيذ اوووووي.. نكني كمان .. نكني براحة ..اااااه ااااااه
اختي نامت جنب مني علي طرف السرير ورفعت رجليها ل اخويا
وبصت ليا . وايدها راحت ممشيها علي خدي .. ولقيت شفايفها اخدت شفايفي
تبوسني وتمص شفايفي وترضع لساني
اخويا شال زبه من طيزي . ودخله في طيزها
فضل سعيد ينكها وينكني لغاية ما جاب لبنه علينا احنا الأتنين . علي جسمنا واحنا نايمين
وفجاءة لقيت نفسي بصحي الساعة سبعة الصبح وانا نايمة في اوضة اخويا عريانة .. ببص جنبي لقيت سعيد نايم عريان ملط هو كمان ورايح في النوم واحلام مش معانا
لبست هدومي بسرعة وخرجت من اوضة سعيد قبل ما يصحي .ودخلت اوضتي لقيت احلام نايمة علي سريريها
لابسه هدومها
طلعت علي سريري وانا مبسوطة من اللي حصل ليلة امبارح معرفش ليه
وكأني ادمنت زب اخويا في طيزي
نمت وصحيت علي صوت ماما بتصحيني الساعة عشرة وهي بتقولي انها رايحة للمستشفي وانهم اتصلو بيها من ساعة علشان تروح تخلص اوراق مطلوبه
بقلم عادل المتميز
نظلة راحت المستشفي قابلت الدكتور اللي طمنها جدا علي جوزها وقاله هيخرج كمان يومين وان حالتة مبقتش مستعدية مستشفي وانه هيكتبله علي علاج ياخده يمشي عليه بعد الخروج
ماما قعدت مع بابا تقريبا اغلب اليوم
وعلي الساعه تلاتة اخر النهار مشيت
من عنده .. بعد ما هرجت من المستشفي اتصلت ب ادهم اللي قالها نتقابل في المكان الفلاني
كان كافيه في مكان عام راحت نظله قابلتة وحكي ليها ادهم علي كلام الشيخ اللي قابله
نظله محتارة مش عارفة توافق علي عرض المساعدة بتاعة ادهم ولا لا
لكن قالت ماشي خلينا نشوف حال جزري للموضوع ده بس معلش خليها لما سامي يخرج من المستشفي
مش حلوة حد يدخل علينا الشقة ومفيش راجل معانا في البيت ميدو ابني هينزل شغل من بكره وبكدة هنبقي لوحدنا في البيت
ادهم :: خلاص شوفي انتي امتي الوقت المناسب اللي تحبي اجبلك فيه الشيخ مغربي البيت
نظله :: خلاص ماشي
نظله قامت مشيت
.........
مرت الأيام وبابا طلع من المستشفي لكن حالتة الصحيه مكنتش زي ما كنا متوقعين
يعني مكنش بيقدر يعمل اي مجهود .. علي طول بينام . نفسه كتير بيضيق وبياخد نوعين من البخاخة اللي بتساعده علي التنفس
بس كنا فرحانين بوجوده وسطنا حتي لو كان تعبان اهو بقي وسطنا واحنا ناخد بالنا منه ونراعيه
بعد خروج بابا بيومين من المستشفي كنا بنحاول علي قد ما نقدر اننا نخبي عليه موضوع اخته ايمان لغاية ما جه اخوه الكبير شوقي في اليوم التالت زيارة لبابا وهو اللي قاله علي اخته ايمان وابنها طه بابا لما عرف انهار من العياط علي اخته وعلي ابن اخته اللي مات وتعب جدا وجبنا له الدكتور البيت كشف عليه وطلب مننا لازم نوفر له الراحة وكتب علي علاج تاني يمشي عليه وقال ان حالته مش كويس و**** يستر والليلة تعدي علي خير من غير ما يتنقل للرعاية تاني
فضلنا طول الليلة دي سهرانين جنب بابا والحمد *** الليلة عدت علي خير

وبكدة نكون وصلنا لنهاية الجزء السابع عشر

الصدمة
بقلم عادل المتميز
........
الجزء الثامن عشر
.......
بعد اسبوع كان بابا بقي كويس وبدأ يتعافي من تعبه وفي اليوم السابع بالليل بابا طلب من ماما يروح يزور اخته ايمان في المستشفي اللي هي كمان بدأت تتكلم برغم انها مش في وعيها ولا بتعرف مين اللي بيزورها
ويمكن ده كان فضل من **** علشان متعرفش مصيبة ابنها وهي لسة في حالتها الصحيه المتهدورة دي
ماما :: تروح فين يا سامي انت لسة تعبان وثم مانا بزورها ومش مقصرة
سامي :: مقدرش يا نظله لازم اروح اشوف اختي واطمن عليها
انا :: يابابا انت مش هتقدر تروح هتتعب
بابا :: لا هقدر ملكمش دعوة انتو
ماما :: طيب خلاص بكرة انا هجيب اوبر يودينا لغاية المستشفي ونبقي نرجع بتاكسي
انا :: ماما مش هينفع . بابا هيتعب لما هيشوف اخته
بابا بزعيق :: بس بقي اسكتي انتي انتي مالك
ماما :: خلاص يا شيماء اسكتي انتي.. بنتك خايفة عليك يا سامي
اخويا فتح باب الشقة وجه من الشغل بتاعة .. وطي علي ايد بابا باسها وقعد معانا
ماما :: ايه اخبار الشغل
سعيد :: اهو الحمد *** طالع عيني
ماما :: طب خد دوش وعلي ما تخرج اكون عملت ليك اكل
سعيد قام دخل الحمام وماما دخلت الاوضة بتاعتة جابتلة لبس نضيف
ولما استحمي ولبس هدومة خرج اتعشي و قعد معانا شوية وبعدين دخل الأوضة بتاعتة
وانا دخلت غسلت الكام طبق اللي في المطبخ وروقته وبعدين دخلت الأوضة بتاعتي
بقالي اسبوع تقريبا مش بكلم نورهان غير كلام عالقد .. كنت فعلا زعلانه منها
وحتي لما كنت بروح المعهد مش بقعد معاها زي الأول وكانت كل ماتسألني مالك اقولها مفيش واخر ما حست اني
ببعد عنها قالت براحتها وهي كمان مبقتش بتتكلم معايا زي الأول
لكن مكنش ينفع متصلش بيها لما لقيت بوست منزلاه علي صفحتها ماما تعبانة اوي دعواتكم ليها
اتصلت بيها وسالتها عن مامتها اللي قالت انها تعبت فجاءة وانها في المستشفي بسبب جلطة في المخ
زعلت اوي علي مامتها اتكلمنا شوية وبعدين قفلت معاه
حسيت نفسي زهقانة فخرجت شغلت التليفزيون شوية
ودخلت الأوضة تاني علي الساعة 12
قولت انام علشان بكره عندي معهد
دخلت نمت ونفس الحلم الزباله بتاع المقابر شفته وصحيت من النوم مخضوضة
مش عارفة ليه الحلم ده تاني مرة اشوفة بنفس التفاصيل اللي فيه
شربت مايه ورجعت انام تاني
صحيت الصبح دخلت الحمام غسلت وشي ودخلت المطبخ عملت سندوتش
وخرجت لقيت بابا كمان صحي وداخل الحمام
علي ما رجعت الاوضة غيرت هدومي ولبست كانت ماما خارجة هي كمان من اوضتها علشان تفطر بابا قبل ما ينزلو ويرحو المستشفي عند عمتي
بقلم عادل المتميز
انا روحت المعهد وبابا وماما راحو المستشفي واخويا نزل علي شغلة
واحلام كانت المفروض هتروح المدرسة
.....
نظله :: سامي فيه حاجة عايزة اقولك عليها ومكنش ينفع اقولك عليها واحنا في البيت
سامي :: ايه
نظله حكت ل سامي جوزها اللي عملته احلام في خالتها وحكت له لما الشيخ فتحي جي البيت قال ايه لمراتة في التليفون وان احلام ملبوسة وقالت فيه حاجات بتحصل ليها وانها بتحلم انها بتمارس الجنس مع ابنها وهي مش مستحملة الوضع ده ولازم حل بسرعة وقالت له ان ادهم كلمها في التليفون وعرض عليها مساعدته وطلب يقابلها وفعلا راحت قابلتة وحكت له كل حاجة اتقالت بينه وبينها
سامي جوزها مكنش مصدق ودانه معقول كل ده حصل .. معقول البيت فيه كل المصايب دي وفضل سامي يسال مراتة علي حكاية انها بتحلم بأنها
ونظله كدبت عليه ومقدرتش تقوله ان ابنها نام معاها فعلا وقالت بس انها كانت بتحلم
سامي طلع تليفونة واتصل ب ادهم واتكلم معاه شوية واتفق معاه يجيب الشيخ البيت في اقرب وقت ممكن
ادهم قاله ولو علي الطلبات اللي طلبها الشيخ فهو جابها ومعاه من اسبوع وكان بس مستني موافقته وانه هيتصل بالشيخ النهاردة ويحدد معاه ميعاد
نظله حست بالخوف رغم انها عايزة تخلص من الجن اللي في البيت عندها
خافت ل الشيخ ميعرفش يخرجة وحياتهم تبقي جحيم وخافت اكتر لتخسر حد من عيالها او تخسر جوزها
لكن للاسف مكنش قدامها اختيارات
...
روحت المعهد ونورهان في اليوم ده مجتش وقابلت احمد بعد المعهد لقيتة كان واقف مستنيني لما اخرج
اخدني وروحنا كافيه قعدنا فيه شوية
وعزمني علي حاجة اشربها وسالني
ان كنت كلمت بابا في موضوعنا ولا لا
فقولت له ان بابا لسة خارج من المستشفي ملوش اسبوع ولسة شوية
ده غير موضوع عمتي اللي لسة بابا عارفة وموت ابن عمتي فأكيد مش الوقت ده اللي ينفع اقول ل بابا فيه ان حد عايز يتقدملي لكن احمد صمم انه لازم يقابل بابا وقالي لو مقولتيش لباباكي انا هاجي من غير ميعاد
قعدنا شوية وبعدين وصلني لغاية محطة الأتوبيس ومشي هو
.......
سامي عيونة اتفطرت من العياط علي اخته لما دخل شافها وهي مرميه علي سرير الرعاية ومعرفتوش
خرج من عندها مش قادر يقف علي رجليه واترمي في حضن نظله بيعيط زي العيال الصغيرة
نظله بتطبط عليه وهي بتقوله انا عارفة ان ده هيحصل. عارفة انك مش هستحمل تشوف اختك كدة.. ادعيلها **** يقومها بالسلامة
نظله اخدت جوزها ومشيت من المستشفي وخرجت وقفت تاكسي وروحت البيت مع جوزها
بقلم عادل المتميز
......
اول ما دخلت الشقة سمعت صوت جاي من الأوضة بتاعتي .. صوت اهات
حطيت الشنطة براحة جنب التليفزيون ومشيت علي طرطيف صوابعي بأتجاه اوضي بتاعتنا شفت اختي قاعدة علي طرف السرير في وضع الكلبه ونصها اللي تحت عريان واخويا واقف وراها ومدخل زبه فيها من ورا
مكنتش المرة دي مستغربة الوضع بتاع اخويا ولا اختي لكن اللي كنت مستغرباه.. اخويا نزل الصبح قدامي وراح شغلة ازاي جه من شغله ودلوقت مع اختي
فضلت واقفة من بعيد اتفرج لغاية ما حسيت باب الشقة بيتفتح ببص ناحيه الباب لقيته اتفتح وبابا دخل وماما مسنداه بأيدها
حسيت خوف رهيب من الفضيحة اللي هتحصل ل اخواتي وليا لاني واقفة اتفرج . ببص تاني جوه الأوضة حصلت المفاجئة اللي عمري ما كنت هتوقعها
اختي لابسه هدومها بالكامل ونايمة عالسرير.. واخويا مش موجود اصلا
تنحت وبرقت وماما قالت بأستغراب
شيماء واقفة كدة ليه ؟
انا فاتحة بوقي وببص لماما وببص عالأوضة مش عارفة اقول ايه
بابا :: هاتي شوية مايه بسرعة
مخدتش بالي من بابا قال ايه لقيت ماما بتزعقلي .. مسمعتيش باباكي بيقولك ايه
انا :: ايه
ماما :: هاتي مايه لباباكي يشرب
دخلت المطبخ وفتحت الحنفيه عالكوبايه وانا سرحانه في اللي شوفتة
الكوباية اتملت وعماله تدلدق منها
لغاية ما سمعت ماما بتنده فين المايه يا شيماء
فوقت وقفلت الحنفيه وخرجت بكوباية المايه لقيت اختي احلام اللي كانت نايمة قاعدة مع بابا وبتسأله عن عمتي

كنت حاسة اني في فيلم رعب . ايه اللي بيحصل ده ..حاجة العقل مستحيل يقدر يصدق انها بتحصل
سبتهم ودخلت الأوضة وانا هتجنن من اللي شفته . يمكن كل اللي فات كوم لكن اللي شفته ده كوم تاني.. مين ده
هل اللي مارس معانا اخويا .. طب دي اختي !؟ طب اللي بره دول اهلي .. يعني دول بابا وماما
طب هو انا مجنونة ولا عاقلة.. طب اللي بيحصل ده كله بيحصل فعلا
كنت حاسه اني اتجننت وان مفيش حاجة حوالين مني حقيقة .. كله وهم وبتخيلة .. واتمنيت اني القي نفسي في الاخر في كابوس وصحيت منه
بقلم عادل المتميز
....
ماما بعد ما بابا راح الاوضة بتاعتهم جاتلي الأوضة بتاعتي وسالتني مالك في ايه
انا :: مفيش يا ماما
ماما :: لا فيه انتي كنتي واقفة قدام الاوضة لما دخلنا وكنتي خايفة ومرعوبة اول ما شوفتينا .. كنتي شايفة ايه جوه الأوضة
انا :: مبقتش عارفة اقولها ايه فسكت.
ماما :: شيماء اتكلمي كنتي شايفة ايه
انا :: مفيش يا ماما كنت شايفة الاوضة مولعة فخوفت
ماما :: متاكدة ؟
انا :: اه بس استغربت ان النار اختفت
ماما :: ماشي .. هقوم انا
انا :: ماما
ماما :: ها ؟
انا :: احمد عايز يجي يقابل بابا
ماما :: هو ده وقته ؟ وبعدين هو انتي بتقابليه
انا :: الصراحة هو جالي عند المعهد النهارده وقالي لو مقولتش لبابا هو هيجي من غير ميعاد
ماما :: طب خلاص انا هكلم باباكي النهاردة
ماما خرجت من عندي وراحت علي اوضتها
....
نظله :: صحيح ياسامي فيه حاجة عايزة اقولك عليها
سامي :: حاجة ايه تاني ؟
نظله :: لا المرة دي مش حاجة وحشة.. بنتك شيماء فيه واحد عايز يقابلك علشان يطلب ايدها منك
سامي بفرحة ::شيماء .. مين ده حد من قرايبك ولا ايه
ماما :: لا ده واحد كان شافها في خطوبة صاحبتها وكان عايز يتقدم ليها
بس انت تعبت ودخلت المستشفي
سامي :: واحد .. شغال ايه ده وظروفة ايه
نظله :: و**** انا معرفش حاجة اوي عنه
بس هو عايز يقابلك . اقعد معاه وشوفة
وبعدين القرار يرجعلك
سامي سكت شوية وبعدين قال .. طب الظروف االي احنا فيها .. واختي اللي مرميه في المستشفي دي ولا ابنها اللي مات
نظله :: قاطعة في الكلام وقالت له هو انا بقولك جوزهم . بقولك قابلة واقعد معاه وشوفة مناسب ولا لا وبعدين موضوع امتي ده في ايدنا
سامي فكر شوية وقال وماله اقعد معاه
بس عايز اعرف هي بنتك بتقابله
ماما :: لا هو كل اللي حصل بينهم انه جالها عند المعهد مرتين تلاتة وكان كل مرة يطلب فيها يقابلك .. بنتك متربية يا سامي
سامي :: طيب خلاص لو جالها تاني تقوله يتصل بيا ويكلمني وانا هحدد معاه ميعاد.. ابقي خليها تديلة رقمي
ماما مقدرتش تستني لبكرة علشان تقولي وتفرحني وجت علي طول الاوضة وكانت احلام دخلت وقالتلي قدامها . ابقي ادي رقم بابا ل احمد خليه يكلمة ويحدد معاه ميعاد
تاني يوم روحت المعهد ولقيت احمد مستنيني قدام المعهد وسألني ها قولتي لباباكي
اديته رقم بابا ووقفت معاه عشر دقايق وبعدها دخلت المعهد وهو مشي
ولما روحت البيت عرفت من ماما ان احمد كلمة وهيجي النهاردة بالليل يقعد مع بابا
برغم ان بابا واحمد كانو متفقين ان القعدة عبارة عن قعدة تعارف وانه عايز يقابلة لوحده من غير اهلة الا اني فوجئت بالليل احمد جاب معاه مامته وبباه وقابلو بابا .. دخلت سلمت عليهم وقدمت الشاي وخرجت بسرعة
وبعد ساعة من القعدة لقيت ماما خارجة بتقولي الف مبروك يا بنتي خطوبتك الاسبوع الجاي وهتتعمل من غير هيصة هتبقي عالضيق كدة في شقتنا
استغربت اللي هو ازاي اصلا بابا وافق بالسرعة دي عليه .رغم كل الظروف اللي احنا فيها . وطبعا مكنتش عارفة ان السر كله في احمد اللي لو كان عايز يقنع بابا بدخلتنا النهاردة كان اقنعة
بعد ما احمد واهلة مشيو سمعت بابا بيقول لماما هو انا ازاي وافقت عالخطوبة بالسرعة دي كدة.. وماما كانت فرحانه وقالت له محدش عارف الخير فين. افرح ياراجل بنتك كبرت وهتتجوز
بقلم عادل المتميز
الحاجة بقي الغريبة في الموضوع ده
ان الاسبوع اللي سبق خطوبتي مكنش فيه اي حاجة خالص لا جن ولا عفاريت ولا اي حاجة غريبة بتحصل .. حتي تصرفات اختي بقت طبيعية جدا لدرجة اننا فكرنا ان الجن سابنا ومشي وبابا
حتي الشيخ اللي ادهم صاحب بابا كلمة كان مسافر الصعيد ومكنش هيجي قبلةاسبوعين وزي ما تكون كل حاجة مترتبه علشان الخطوبة دي تتم
كلمت صاحبتي نورهان اعزمها علي الخطوبة اللي قالتلي انها احتمال كبير متعرفش تيجي علشان مامتها التعبانه
وفعلا قبل يوم خطوبتي بيومين عرفت من الفيس ان مامتها اتوفت وسافرت المنصورة علشان هتدفن هناك

تمت خطوبتي علي احمد وشوفت معاه احلي واجمل اسبوع في حياتي
كل يوم فسح وخروج في حتت عمري ما شوفتها وحصل بينا تلامس كتير واحضان وبوس وكان ديما بيتحرش بجسمي لما نكون في مكان مفهوش غيرنا ده غير ان البيت بقي هادي
مفيش احلام مفيش كوابيس
كنت حاسة ان حياتنا رجعت طبيعيه
لكن بعد اول اسبوع رجعت احلم بالكوابيس تاني خصوصا كابوس المقابر وابن عمتي طه وبدا البيت يرجع زي الأول والممارسة الجنسية مع اخويا بقت اكتر من اللاول . سواء معايا او مع ماما او مع اختي احلام
بعد الاسبوع الاولني للخطوبه لقيت احمد بقي بيحاول يقرب مني اكتر من الاول مش تقارب حب .. لا تقارب جنسي.. بقي بيكلمني عن الجنس طول الوقت وعلي اللي هيعملة فيا لما نتجوز
وبقي بيبعتلي رسايل كلها عن الممارسة
وانه هيعمل فيا ايه
كنت بتجاوب معاه وبشعر بالاثارة الرهيبة لدرجة انه كان بيخليني اجبهم من غير ما يلمسني من مجرد رسايلة
اللي كنت بقراها
وفي اليوم التامن من خطوبتنا لقيتة بيقولي متروحيش بكره المعهد . بكره عايز اقابلك عندي.. سالته عندك فين
قالي في شقة الزوجية .. ايه مش عايزة تشوفيها
انا :: لا طبعا عايزة اشوفها الا هي فين صحيح
احمد :: في العبور
انا :: العبور دي بعيدة؟
اخمد :: يعني مش بعيدة اوي هناخد تاكسي ساعة بالكتير هنبقي هناك انا :: ماشي ياقلبي بكرة نروحها
احمد :: خلاص بكرة هعدي عليكي الصبح تحت البيت ونروح سوا
انا :: ماشي ياقلبي

.......
تاني احمد اتصل بيا الصبح وقالي انه تحت البيت لبست ونزلت قابلته وقف تاكسي ومشينا روحنا الشقة اللي في حته هاديه جدا والظاهر ان مفيهاش سكان كتير حتي العمارة اللي فيها الشقة شبه مهجورة مفيهاش ولا ساكن ..حتي شكلها من بره كأنها قديمة
انا :: ايه ده يا احمد انت متاكد اننا هنسكن هنا
احمد :: لما هتطلعي وتشوفي الشقة هتتبهري بيها
انا :: مش حاسة اني مرتاحة اصلا لمنظر العمارة ولا المكان اللي فيه العمارة بس محبتش ابين ل احمد وطلعت معاه
واول ما دخلنا الشقة حسيت نفسي داخلة قصر مش شقة
كبيرة اوي بشكل رهيب . مفروشة
فرش مش عارفة اصلا ازاي .. المفروض انه لسة مفرشهاش
انا :: انبهرت بيها. وقولت . تجنن يا احمد تجنن اووووي
احمد :: مش قولتلك هتعجبك
فضلت ابص عالشقة وانا فعلا منبهرة بيها وبكل تفاصيلها
اخدني يفرجني علي كل ركن فيها
وجت اللحظة اللي كان واخدني علشانها
دخلني اوضة النوم . مشفتش في حياتي اجمل من كدة.. سرير مدهب
وساتيرة مطرزه بالدهب . حتي السجاد تحسه معمول من الدهب
اتوهمت من الأوضة وعنيا بتروح لكل ركن فيها
احمد قفل الباب ورايا وراح مسكني من ايدي وراح بيا عالسرير
قعدني وقعد جنبي وحط ايده بين رقبتي . وقرب مني . وشفايفة لمست شفايفي
دوبت بين شفايف احمد وايده اللي حضنتني ولقيت نفسي بنام له عالسرير
وايده عماله تتحرك علي بزازي
هيجان مابعده هيجان ايده بتفعص في بزازي وبتنزل علي بطني لغاية ما وصلت لكسي
وشايفة مش سايبة شفايفي. بيبوسني ويمص لساني
بقلم عادل المتميز
ايده دخلت من تحت الجيبة وصلت لغاية الأندر وبقي عمال يمشي ايده فوق كسي
النار مسكت في جسمي كله ولقتني بمسك راسه بايدي وبشده عليا وبمص انا شفايفة ولسانه
حسيت بأيده بتتسحب لتحت الاندر وصوابعة لمست لحم كسي
لقتني بفتح له رجلي ومسلمة له نفسي
يعمل فيا كل اللي بيتمناه
صوابعة بتفتح شفرات كسي وصباعة بيلاعب بظري... عض شفايفي
ورفخادي قفلت علي ايده مش عايزه يفارق كسي
بقيت بتلوي بوسطي عايزه يلاعب كسي اووووي وشفايفي مش شبعانه من شفايفة
قام وبدا يقلع في القميص وبعده الفنلة.. وايده نزلت علي الحزام فكة وفك زرار بنطلونة .. قلع بنطلونة وبقي قدامي بالبوكسر
شوفت زبه من تحت البوكسر قد ايه ضخم . وعريض.. غمض عنيا وفردت جسمي وحسيت بيه وهو بيطلع فوق مني وايده بتقلعني القميص .. ونزل بأيده قلعني الجيبة. .. وشفايفة نزلت لرقبتي .. هيجني .. سحرني.. دوبني
كمل بأيده خلع الباقي من ملابسي
لغاية ما بقيت تحت منه عريانة ملط
نزل لبين فخادي ورفعها وراح لكسي
لسانه لمس كسي .. خلاني اتكهربت
حاسه بلسانه بيتحرك بين شفرات كسي
كان بيلهلبني وبيولعني
رفعت له رجليا وسلمت له كسي بكامل اردتي .. وكنت بتمني يخلصني من عذريتي بغرز زبه المنتصب بين شفرات كسي
احمد بيلحس كسي ولسانه بيتحرك بكل بطئ وبيحرك معاه نيران شهوتي المتفجرة
طلع فوقي وزبي ارتاح علي كسي
نام بكل جسمي عليا وايده مسكت ايدي وبقي عمال يروح ويجي بزبه علي كسي وشفايفة راحت لحلمات بزازي
ااااااااه ااااااااه يا احمد .. اه يا حبيبي
بحبك اوووووووي .. بموت فيك يا احمد
احمد بيمص حلمات بزازي اوووي وزبه بيحك في كسي
وراح قايم ورفع رجلي لفوق ومسك زبه بأيده وبقي عمال يمشيه علي كسي
بيفرش كسي براس زبه خلاني اقوله
دخله يا احمد. دخله علشان خاطري
عايزه جوايا يا احمد..
احمد استجاب لرغبتي وحط راس زبه علي كسي وبدأ يدخله براحة وواحدة واحدة وانا بشهق وبتلوي وايدي بتمسك في الملايه وبصرخ واقوله
دخله .. دخله بقي .. عايزه جوه.. عايزه في كسي. يلا بقي
لكنه قبل ما يدخله في كسي راح منزله علي خرم طيزي وبدا يدخله بشويش وبراحة لغاية ما بقي زبه كله جوه طيزي .. ونام فوقي وزبه محشور في طيزي
احمد بينكني في طيزي وانا بقوله ليه يا احمد ليه كنت عايزه في كسي
احمد حضني اووووي وعمال ينيك فيا
وفشلي طيزي من غير ما يتكلم بعدها راح شاله من طيزي ورجع حط زبه علي فتحة كسي وراح مدخله مرة واحدة في كسي.. زبه كله بقي جوايا
حسيت بمتعة رهيبة .. اخيرا كسي اتفتح واخدت زب جوايا
احمد حضني وهو نايم فوقي حضني بكل قوتة ووسطة عمال يطلع وينزل وزبه داخل خارج في كسي
عشر دقايق من النيك المتواصل لكسي
وراح مقومني ونام هو علي ضهرة وخلاني طلعت انا فوق منه .. قعدت علي زبه وانا مسكاه بايدي نزلت عليه
لغاية ما حسيت بزبه بيعدي وبيدخل في كسي.. قعدت عليه وروحت بشفايفي لشفايفة.. ابوسه واعض شفايفة وانا عمالة اروح واجي علي زبه
وروحت لحلمات صدره ابوسهم وامص فيهم واشدهم بسناني من كتر ما كنت هايجة
اطلع وانزل علي زبه وارجع لورا واطلع لقدام.. واتحرك علي زبه حركات دائرية
اووووووف علي ده احساس ..عمري ما كنت متخيلة ان فيه متعة كدة . متعة نيك الكس مختلفة وجميلة مش عايزه زبه يطلع من كسي
قومني وراح خلاني وقفت عالأرض ورفعت رجل عالسرير وجه هو من ورايا
وحط زبه في كسي من تحت
وايده مسكتني من وسطي.. بينزل بوسطة شوية ويرجع يطلعة لفوق
زبه جنني .. هوسني .. ولعني نار
احمد شغال ينيك فيا وفي كسي لما فشخني.. وفجاءة لقيتة راح لفتي وبقي وشه ناحيه وشي وراح شايلني
وقعدني علي زبه .. ونام بيا علي طرف السرير.. واشتغل الدك والرزع في كسي
نيك قوي جدا .. لغاية ما جاب لبنه في كسي ونام فوق مني وانا حضناه
احمد اتكلم معايا اني مش لازم اندم علي اني سلمت له نفسي واني هبقي مراتة ومستحيل يفرط فيا
وبصراحة كنت مش ندمانة ولا كان جوايا اي ذرة شعور اني عملت حاجة غلط .. كان مسيطر علي تفكيري سيطرة كاملة
بعد شوية لقيتة راح مقومني وناكني تاني ... لغاية ما الساعة جت 12 لقيتة بيقولي يلا البسي علشان اروحك علشان متتأخريش .
لبست ونزلت معاه وانا حاسة نفسي عروسة نازله من شقة جوزها في ايد عريسها

وبكدة نكون وصلنا لنهاية الجزء الثامن عشر من قصة الصدمة
نهاية الصدمة
بقلم عادل المتميز
.........
التاسع عشر و (الأخير )
........
احمد وصلني لغاية تحت البيت وطلعت وانا مبسوطة لكن شعوري بالانبساط كان بيروح شوية شوية واحس بضيق جوايا لغاية ما تقريبا
تأثير احمد عليا اختفي
وكأني كنت مش مدركة حجم المصيبة اللي عملتها .. اول فوقت لقتني حبست نفسي في الحمام وبقيت بعيط وانا حاطة ايدي علي بوقي علشان محدش يحس بيا .. عطيت كتير اوووي وانا مش عارفة المصيبة اللي انا عملتها دي عملتها ازاي .. ازاي اصلا سلمت نفسي ل احمد بالسهولة دي .. كان فين عقلي
فضلت في الحمام اعيط والطم لغاية ما سمعت صوت بابا من بره بيخبط وبينده عايز يدخل الحمام
غسلت وشي بسرعة وتمالكت نفسي وخرجت
روحت الأوضة بتاعتي
احلام علي السرير ملهية في التليفون بتاعتها
نمت علي بطني وخبيت وشي بأيدي
احلام :: اتبسطي ؟
رفعت وشي وبصيت علي اختي
احلام :: بتعيطي ليه المفروض تكوني اتبسطي
انا :: تقصدي ايه ؟
ابتسمت وبصت للمراية بتاعة التسريحة
لقيت اسم احمد بيتكتب علي ازاز التسريحة رجعت بصيت ليها وبصيت للمراية تاني ورجعت بصيت ليها
احلام :: ها مش كنتي معاه في شقته
وراحت ضاحكة
انا بصريخ :: انتي مين ؟ عايزة مني ايه
ماما دخلت جري علي صوت صراخي
وحضنتني وهي بتبص ل اختي اللي متكلمتش وبتبص ليا ول ماما
ماما عرفت ان فيه حاجة وخافت هي كمان من احلام
حضتني وانا بعدت عنها روحت نايمة علي جنبي وخبيت وشي بأيدي وعمالة افتكر اللي عمله فيا احمد
ماما خرجت ل بابا
ماما :: بقولك ايه انت دلوقت حالا تتصل بأدهم وتشوف الشيخ ده جه ولا مجاش.. انا مش هستني لما حد من عيالي يجرالة حاجة
سامي :: حاضر هكلمة دلوقت
بابا مسك تليفونة واتصل بأدهم
سامي :: ادهم مساء الخير
ادهم :: مساء النور .. و**** عمرك اطول من عمري كنت لسة هكلمك
سامي :: طب كويس .. عملت ايه في موضوعنا
ادهم :: ينفع بكره ؟
سامي :: اه ينفع .. بكرة امتي
ادهم :: الساعة اربعة هنبقي عندك
سامي :: تمام وانا في انتظاركم
ماما :: ايه يا سامي جاي بكرة
سامي :: اه جاي بكرة الساعة اربعة
الليلة دي كانت اطول ليلة علي ماما اللي كانت خايفة ومرعوبة .. خايفة من فشل الشيخ وخايفة من توابع الفشل ده واللي ممكن يحصل لينا
الساعات بتمشي بالعافيه وماما مش عارفة تنام ولا يغمض ليها جفن
لغاية الصبح لدرجة ان بابا كل ما ينام ويصحي يلاقي ماما لسة صاحيه جنبه
وعينيها مغمضتش غير الساعة سبعة الصبح

صحيت الصبح ولبست هدومي وخرجت علشان اروح المعهد لقيت بابا قاعد في الصاله من بدري وصاحي وقالي ارجعي اقلعي هدوم الخروج مفيش معهد النهاردة.
بصراحة مصدقت اصلا مكنش ليا مذاج اروح المعهد وحالتي النفسية زي الزفت ده غير اني منمتش طول الليل
فرجعت الاوضة قلعت هدومي ورجعت
نمت
صحيت علي الساعة 12 الضهر لقيت ماما بتروق الشقة ومصدقت لقتني صحيت وطلبت مني اروق الأوض بسرعة
حسيت ان الترويق ده وراه حاجة لكن ماما مقالتش السبب ولما سألتها قالتلي عصبية اعملي اللي بقولك عليه وانتي ساكتة
بقلم عادل المتميز
عصبيه ماما وتوترها كان باين عليها
فدخلت من سكات اعمل اللي طلبته.
اخويا سعيد نزل من الصبح الشغل بتاعة وماما كل شوية تتصل عليه علشان يجي ويسيب الشغل ضروري
وسعيد كل شوية يقولها لما يجي صاحب المحل مش هينفع امشي من غير ما استأذنة وماما زعقت معاه وقالت له تيجي حالا
احلام خرجت وقفت في نص الصاله حاطة ايدها في وسطها ومبتسمة علي اللي ماما بتعملة وقالت جمله خلت ماما قلقت وخافت اكتر
مفيش فايده .. مش هيعمل حاجة
ضحكت بصوت رجالي خلت ماما اتفزعت وقلبها كان هيقف
خرجت من الأوضة لقيت ماما قاعدة عالكنبه بتعيط وحاطة ايدها علي وشها
قعدت جنبها مفكرة بابا زعلها وفضلت اسألها ماما مالك .. ردي عليا
ماما سابتني ودخلت اوضتها
الساعة جت تلاتة اخويا سعيد جه وبابا قاعد في الصالة و ماما عماله تروح وتيجي في الشقة
كل ده وانا مش فاهمة في ايه
الوقت بيمشي ببطئ رهيب علي ماما
وكلنا قاعدين في الصاله انا وبابا واخويا سعيد واحلام قاعدة عالكرسي
حاطة رجليها الأتنين علي مسند الكرسي وبتسمع اغاني في الهاند فري
لغاية ما تليفون بابا رن ورد
بابا :: اه انتو فين .. انت مش طالع .. تمام خلاص خليه يطلع
ميدو روح افتح باب الشقة.. ماشي يا ادهم انا في انتظاره
بابا :: يلا يابنات وانت يا سعيد وانتي يا نظله .. كل واحد يروح علي اللأوضة بتاعتة .. محدش يخرج منها غير انده عليه
بصينا كلنا لبعض بأستغراب الا احلام
كانت بتضحك وبتهز راسها كانها عارفة
اللي بيحصل ومش فارق معاها
بابا قام وقف واستني الشيخ مغربي لما طلع
الشيخ وقف قدام الباب وبابا لسة هيطلع علشان يسلم عليه شاور له بأيده
يفضل جوه وبقي عمال يقول كلام غريب .. كلام مش مفهوم وفي ايده حديده منقوش عليها كلام بلغة غير مفهومة شبه اللغة الفرعونية
وزجاجة رش بيها علي باب الشقة وعلي الأرض بجوار العتبه
وقبل ما يدخل الشقة قوة رهيبه جت من جوه الشقة وراحت حادفة الشيخ مغربي اترطم بالحيطة اللي قدامنا وبابا اتشال بنفس القوة واتحدف ل اخر الصاله والباب اتقفل
بقلم عادل المتميز
وفضلت احلام قدام باب الشقة بشعرهل المنكوش المغطي وشها والبياض مغطي عنيها .. وجاءة وقعت علي الأرض وبقي بيخرج من بوقها دخان اسود بيتشكل في الجو علي هيئة راجل .. الدخان خرج من تحت باب الشقة .. وبعد لحظات رجع تاني
ودخل في جسم احلام مرة تانيه
فاقت وقفت علي رجليها ودخلت اوضتها تاني
في الوقت اللي بابا اتحدف بقوه ل اخر الطرقة بتاعة الصاله كنا خرجنا كلنا علي صوت هبد بابا انا وماما وسعيد
جرينا علي بابا وشوفنا احلام وهي نايمة عالارض والدخان بيخرج منها ويخرج وبعدين رجع تاني
كنا خايفين منها وماما حاضنة بابا بتفوقة وعينا كلنا علي احلام
بعد ما احلام قامت ودخلت اوضتها جريت انا واخويا لبره الشقة نشوف الشيخ جراله ايه لكن الغريب انه مكنش موجود بره
وعرفنا تاني يوم ان الشيخ مغربي انتحر رمي نفسه في النيل
اسود اسبوع ممكن تتخيلو مر علينا الاسبوع اللي بعد موضوع الشيخ ده
شوفنا فيه كل حاجة ممكن تشيب الراس.. حرايق في الشقة .. نار بتمسك في الستاير وفي الابواب ونلحق نطيفها
الشقة اتبهدلت الدهان بتاعها وقع .. والعفش بتاعنا اغلبه اتحرق .. جربنا نجيب شيخ تاني رفض
الشخص الوحيد اللي لما كان يجي عندنا الدنيا تبقي هاديه كان هو احمد خطيبي اللي اكتشفت بعد اسبوعين ويومين من خطوبتنا اني كنت مخطوبه ل..........
بدايه معرفتي بحقيقة احمد كانت بالصدفة البحته
بالليل وانا بذاكر قولت اريح شوية من المذاكرة وافتح الفيس
فتحت الفيس لقيت تعليق قدامي من نورهان صاحبتي علي بوست منزله ممدح خطيبها .. محتوي التعليق ده **** يرحمة ****
المفاجئة اللي عمري عمري عمري كلة ما كنت اتخيلها ان الميت ده من سنه والبوست اللي كان منزله ممدوح بينعي فيه صاحبه محمد اسماعيل اللي ميت من سنه وكاتب علي صورتة وحشتني يا صاحبي **** يرحمك
الصورة بتاعة محمد دي هي صورة احمد خطيبي
اتجننت وانا شايفة الصورة.. ازاي ؟
ده احمد خطيبي مش اللي اسمه محمد وميت من سنه
فتحت حساب ممدوح ودخلت علي الصور بتاعتة اشوف الصور القديمة يمكن القي صور تانيه بينهم او ليه
توضح انه مجرد شبه ومش هو
فضلت انزل لتحت لغاية سنة فاتت
وكانت الصدمة ايوة الصدمة انه هو
مفيش حاجة اسمها شبهة.. ده هو احمد
طب ازاي .. يعني انا اتخطبت لمين
طب ايه احمد دي
اتصلت بسرعة ل نورهان افهم منها
مين محمد ده وازاي هو احمد خطيبي.
نورهان مكنتش فاهمة انا بقول ايه
وبقيت بحاول افهمها بعدين قفلت معاها وفتحت الفيس بتاعها علشان ابص علي صور خطوبتها .. الصور اللي كان فيها احمد
وكانت المفاجئة التانيه والصدمة الاكبر
وانا بتفرج علي الصور كانت رؤيتي
للصور زي ما يكون فيها ضباب . والصور بتظهر ليا . ولقيت ان الشكل اتغير.. اللي واقف معاهم في الصور مش احمد خطيبي .. ده واحد معرفوش.. هتجنن .. ايه ده ؟ مين ده انا معرفوش
فتحت البوم الصور اللي كنت متصوراها معاه لما كنت خارجين في الجزيرة
لقيت كلام نورهان كان صح .. مفيش صورة وش احمد فيها ظاهر.. كل الصور
الشمس ضاربه في وشه.
اتأكدت ان اللي خطبني ده ونام معايا
مش بني ادم ده جني .. واخد شكل واحد ميت .. وواخد اسم واحد موجود لكني معرفوش
خرجت جري من الأوضة وانا بعيط مش قادرة امسك نفسي من العياط
جريت علي اوضة ماما اترميت في حضنها وانا بحكي ليها علي احمد وعلي اللي اكتشفته
ماما حضتنتني وبقت هي كمان بتعيط معايا وبابا بيضرب كف علي كف مش عارف يعمل ايه
بقلم عادل المتميز
خرجت من عند ماما وانا مكسورة متحطمة مش عارفة انا ليه بيحصل معايا كدة . وافتكرت كمان هتك عذريتي دخلت الاوضة اترميت علي سريري وانا مش فاصلة من العياط
وحسيت بأيد بتمشي علي ضهري
قومت بدماغي اشوف مين
لقيت احمد قاعد جنبي عالسرير
قومت بسرعة قعدت علي قرفيصي وبستخبي في الحيطة.. خايفة منه
وهو بيبصلي ووشه مضايق جدا
ولون وشه بيتغير بيرزرق كانه بيعفن من المرض متكلمش ولا كلمة . كان بيبصلي بس وانا بحاول استخبي وابعد عنه وبرجع بجسمي عاليحطة اللي لاذقة في السرير . وفجاءة اختفي
فات يومين ولقينا الشيخ فتحي جوز خالتي جه زيارة لينا البيت ومعاه شخص محدش فينا يعرفة
اختي استخبت في اوضتها وكانت خايفة جدا منه وقافلة عليها من جوه
جوز خالتي الشيخ فتحي والراجل اللي معاه وبابا قاعدين في الصاله بيتكلمو

......
الشيخ فتحي :: ازيك يا سامي عامل ايه دلوقت
سامي :: الحمد *** و**** . انت عامل ايه
ومراتك وعيالك
الشيخ فتحي :: الحمد *** .. اعرفك بزميلي وصاحبي الشيخ وجدي
سامي :: اهلا وسهلا بيه وبيك معلش يا جماعة علي منظر الشقة .. انت عارف يا شيخ وجدي اكيد مراتك حكت ليك
الشيخ وجدي :: وبيك يا عم سامي
الشيخ فتحي :: اه عارف واحنا علشان كدة جينا النهاردة ..قولي بقي ماشي علي العلاج
سامي :: اه و**** ماشي علي اربع انواع علاج وبخاختين لما خلاص زهقت
الشيخ وجدي معلش ياعم سامي **** يعفي عنك ويشفيك.
الشيخ فتحي :: بص يا سامي . صاحبي الشيخ وجدي واستاذ في التنويم المغنطيسي وبيخرج معانا في حالات العلاج من الجان ويعتبر هو زي ما بيقولو راس الحربة بتاعتنا هههههه
سامي :: اهلا وسهلا بيك يا شيخ وجدي
الشيخ وجدي :: **** يعزك ****
الشيخ فتحي :: انا حكيت له علي اللي هنا والشيخ وجدي جاي النهارده بس
علشان يقعد معاك ويتعرف بيك وان شاء **** بكره هنجيلك تاني بس بعد اذنك عايزين ناخد لفة في الشقة
سامي :: ده بيتك يا فتحي انت بتقول ايه
الشيخ فتحي قام هو الشيخ وجدي اتمشو في الشقة وبيقولو كلام في سرهم مع بعض وبيبصو علي كل ركن في الشقة اللي باين عليها ان النار مسكت في كل حته فيها
واول ما جم ناحيه اوضة احلام اشتغل فيها الهبد والرزع والصريخ
والشيخ فتحي والشيخ وجدي مش ساكتين بيقرو بره الأوضة
لغاية ما احلام صرخت صرخة كبيره والصوت فجاءة راح
الشيخ فتحي .. انا كدة فهمت فيه ايه
ماما خرجت من الاوضة وانا واخويا خرجنا
ماما سالت الشيخ وفتحي.. هو ده ايه
اللي علي بنتي وعلينا ده ايه
الشيخ فتحي :: للاسف ده جني متسلط
انا :: متسلط ازاي ؟ تقصد عاشق
الشيخ فتحي لا مش جن عاشق ده جن متسلط
ماما :: متسلط .. مين اللي مسلطة علينا ده
الشيخ وجدي :: انا اسف يا شيخ فتحي تسمحلي اتكلم
الشيخ فتحي :: اه طبعا اتفضل ..
الشيخ وجدي :: ده اللي هنعرفة منكم انتو
بقلم عادل المتميز
بابا :: منهم ازاي ؟
الشيخ فتحي :: مانا جبت الشيخ وجدي معايا علشان كدة .. بالتنويم هنعرف منهم اللي هيخافو يقولوه وهما صاحيبن
ماما حاولت تفتح الباب علي احلام
الشيخ وجدي :: محدش يفتح الباب
طول ما احنا هنا الباب مش هيتفتح
الشيخ فتحي :: الليلة احلام هتتعب
وهترجع ويمكن تسخن هتسمعو صراخ
وعياط وبكاء في كل حته في الشقة
اياكم حد.يروح ليها ولا يدخل ليها
متصعبش عليكم ولو حد بينام معاها الليلة دي بالذات محدش ينام معاها
هتنامو كلكم في اوضة واحدة الا هي
وتحصنو نفسكم ب........))
وبكره هنبقي عندكم من الصبح بدري

الشيخ فتحي مشي هو والشيخ وجدي واحنا عملنا كل اللي قال عليه
دخلنا اوضه بابا وحبسنا نفسنا فيها
وطول الليل صوت هبد ورزع وصراخ وعويل .. اصوت ناس لتزعق . وعيال بتبكي واختي بتصرخ الحقيني يا ماما
ماما كانت عايزة تخرج ليها وتاخدها في حضنها لولا بابا وانا واخويا منعناها
طول الليل ماما بتعيط علي احلام صعبانه عليها .. لغاية ما الفجر اذن ونور الصبح طلع
وصوت اختي والبكاء بتاعها اختفي
البيت اصبح هادي لغاية ما لقينا علي الساعة عشرة الصبح
كل الابواب بتاعة الشقة بتتفتح وتتقفل بقوة .. وكل الكوبات الازاز بتقع وتتكسر
اي حاجة فيها ازاز كانت بتتدشدش
وتتكسر وفجاء لقينا باب اختي اتقفل ومرضيش يفتح وجرس الباب ضرب
خرجنا من الأوضة بتاعة ماما وبابا كلنا
خايفين بنلتفت ورانا وقدامنا
واخويا فتح باب الشقة ودخل الشيخ فتحي والشيخ وجدي
الشيخ فتحي جمعنا كلنا في الصاله الا اختي احلام اللي كانت في اوضتها مستخبيه
الشيخ وجدي طلب من بابا يدخل لوحده الاوضة بتاعتة
الشيخ وجدي دخل الأوضة وبعد شوية
نده من جوه وطلب ماما تدخل له
ماما دخلت وقعدت مع الشيخ وجدي اكتر من نص ساعة وبعدين خرجت
بعدها جه الدور علي سعيد اخويا
وبعد ساعة خرج .. وجه الدور عليا دخلت
الشيخ طلب مني اقعد قدامة .. وحط ايده علي راسي وبص في عنيا وبدأ يقرا. حسيت نفسي مش موجوده معاه
وشايفة شريط اللي اللي حصل معايا
وكل ما بسألني علي حاجة .. القي نفسي بحكيله
حكيت له كل اللي شفته واللي حصل معايا . نومي مع اخويا .. ونوم اختي مع اخويا .. ونوم ماما مع اخويا.. وعلاقاتي بأحمد والمكان اللي وداني له
وانه فتحني .. بعدها الشيخ سألني عن الاحلام اللي بحلمها .. والكوبيس سواء ان كنت نايمة او صاحيه
حكيت له كل حاجة حلم بتاع المقابر وكوابيس تانيه كتير
وفجاءة راح صحاني من النوم
بقلم عادل المتميز
ونده علي الشيخ فتحي قعد معاه جوه بتاع نص ساعة وبعدين الأتنين خرجو.
وطلبو من ماما وبابا طلب غريب
انه عايزين يزور عمتي في المستشفي
بابا :: اختي !؟ ليه يا فتحي
الشيخ فتحي :: هتعرف وتسمع بودانك لما نروح
الشيخ وجدي مشي ناحيه اوضة اختي وقف ورا الباب المقفول قعد يجي ساعة ورا الباب عمال يقرا
وبعدين جالنا وقال انه كتف الجن اللي عليها
ومحدش يقلق خالص النهاردة منها
عادي لو فتحت الباب وخرجت . اتعاملو معاها طبيعي جدا
وبكره يا عم سامي هنطلع للمستشفي
مع بعض وان شاء **** هنفهم كل حاجة
....
وفعلنا الليلة كانت هادية ومفيش اي حاجة غريبة حصلت
وتاني يوم الشيخ وجدي وبابا والشيخ فتحي راحو المستشفي لعمتي الممرضة مكنتش عايزه تدخلهم كلهم غرفة الرعاية لولا ما الشيخ فتحي ادها 100جنيه
قعدو قادامها في غرفة الرعاية وبدأ الشيخ وجدي يشوف شغلة .... ونيم ايمان تنيم مغنطيسي وبدأ يسألها وهي تجاوب
وكانت الصدمة الكبيرة لبابا
عمتي بسبب رفض ماما ورفضي ل ابنها طه راحت لواحده مشهورة عندهم في البلد بتعمل اعمال سفليه وبتحضر ارواح وبتسخر الجان
سخرت جن سفلي وكان الجسم الحاضن للجن ده هي احلام والسبب في اختيار احلام انها كانت الوحيدة اللي ديما بتنزل صورها عالفيس واخدت صورتها وودتها للشيخ ده
اما سبب الحادثة ان اللي عملت العمل وسخرت الجان معرفتش تسيطر عليه
واتقلب ضدهم وبقي متحكم في نفسه وفيهم والمفاجئة الكبيرة ان طه مامتش وان جسم اختفي يوم الحادثة
واللي ادفن ده واحد تاني غير طه كان ميت في الحادثة من ضمن ناس تاني ماتت والجن شكل وش الميت علي وش طه
ايمان قالت ليهم علي مكان السحر.. مدفون في تربه في البلد .. قالت عليها
بابا كان هيتجنن من الكلام اللي بيسمعة بودانه ومشي من المستشفي وهو مش مصدق ان اللي فيه اهل بيته ده كانت اخته هي السبب فيه
ابويا روح البيت والشيخ وجدي والشيخ فتحي مشيوا من برا علي مكان الترب دي وطلعو السحر
و المدفون .. وجم لينا تاني يوم قرو تلات ساعات في البيت
واللعنه من يومها مبقتش موجوده في بيتنا
بعد تلات ايام من انتهاء اللعنة طه رجع وكان مفتكر كل حاجة
وعمتي خرجت من المستشفي لكنها خرجت مش مريضة نفسيا واخواتها اتكفلو برعايتها لكن بابا مقدرش يسامحها وقاطعها نهائي

اه نسيت اقولكم ان الشيخ وجدي بعد ما خلصنا من اللعنة اخدني الأوضة وقالي متخفيش انتي زي مانتي لسة عذراء .. ممارسة الجن مبتأسرش علي غشاء البكارة والدليل انتي يومها منزلش اصلا منك ددمم

وبكدة نكون خلصنا قصة الصدمة
اتمني تكون عجبتكم
 
L

lalanana55

زائر
انت نسيت حاجه مهمه اوي اوي اوي اوي
نسيت تكتب في الجزء الأخير جمله...
بقلم عادل المتميز
نسيت تكتبها عشرين مره
القصه بضان
وموش عارف انت كل سطرين تكتب بقلم عادل المنيل اقصد المتميز ليه
زي ميكون متخيل نفسك نجيب محفوظ وخايف الناس تسرق القصه البضان دي
عاوزك لو بعد الشر بعد الشر نويت تكتب قصه تانيه بلاش جمله بقلم البيضان عادل المضين
اوك
شكرا
لؤي اللي اتبضين من جملتك
 

الميلفاوية الذين يشاهدون هذا الموضوع

مواضيع متشابهه المنتدى التاريخ
ا قصص سكس محارم 4 199K
ا قصص سكس محارم 0 12K
ا قصص سكس محارم 0 5K
ق قصص سكس محارم 0 2K
م قصص سكس محارم 0 3K
م قصص سكس محارم 0 1K
ا قصص سكس محارم 0 1K
م قصص سكس محارم 0 9K
ج قصص سكس محارم 0 3K
ج قصص سكس محارم 0 5K

مواضيع متشابهه

أعلى أسفل