ص
صبرى فخرى
زائر
قصة قصيرة من ثلاث اجزاء فقط
الجزء الأول
مساء الخير جميعآ هذه القصة علي لسان رشا زوجة احد الأصدقاء
البداية اعرفكم ببطلة القصة
الأسم رشا ... المكان والسكن في احدي محافظات مصر .. العمر .. سبعة وعشرون عامآ .. الحالة الأجتماعية.. زوجة رجل معرص.. لم تنجب ***** بسبب ما في الزوج
..انا بيضاء جسمي مش تخين .. تقريبآ فلات بس عليا طيز مدورة وبارزة شكلها مغري ومثير جدآ
نبدء القصة علي لسان الزوجة مثلما روتها تمامآ
........
انا من اسرة متوسطة الحال او اقل نسبيآ نشأت في بيئة محافظة تحترم العادات والتقاليد .. لم يكن هناك شئ يسمي التحرر الفكري او الجسدي .. فقد كانت كل القيود مفروضة منذ الصغر.. وكل شئ بحساب
تربيت وترعرت في اسرة من خمسة اشخاص .. ابي وامي واخوتي الأثنان وقد كانو اكبر مني بالعمر
وكان لي ابن خال اسمه حمادة. كان اكبر مني بثلاثة اعوم وقد كنت حينها في العشرين من عمري وهو ثلاثة وعشرون عامآ
كان شاب ميسور الحال لديه محل لبيع الملابس الجاهزة .. ملابس حريمي
ابن خالي كان يسكن في بيت قريب جدآ من بيتنا والمحل كان في نفس المنزل
وكنت اشتري كل ملابسي من عند ابن خالي
حتي ملابسي الداخلية كنت اشتريها من هناك فقد كانت لديه فتاه تعمل معه بالمحل
ولظروفي الماديه ولصلة الرحم بيننا كان هو بعد شرائي لملابسي يقوم بالتخفيض لي في الإسعار.. ولم اكن اعلم بمشاعر ابن خالي اتجاهي حينها
وكان ابن خالي دائم الزيارات لمنزلنا وابي كان يحبه جدا وحتي اخواتي الشباب كانوا بيحبوا جدآ
وابي كان مش بيحب فيه شرب الحشيش ومشيةالدائم مع النسوان لكن كاشخص كان بيحبة وبيعزو
وفي يوم حمادة ابن خالي جه عندنا البيت
وطبعآ مثل العادة بابا قال لماما اطبخي علشان ابن اخوكي هيتغدا عندنا
في اليوم ده اخواتي كانوا في الشغل ومفيش غير انا وبابا وماما اللي في البيت
دخلت المطبخ مع ماما علشان اعمل الأكل مع ماما وبابا وحمادة قاعدين برا..
كل ما اخرج اجيب حاجة من برا الحظ نظرات حمادة لجسمي ولاني عارفة ان ديلة نجس كنت بضايق جدا من نظراتة لجسمي
وكنت نفسي اشتمة قدام بابا لكن مكنش في ايدي شئ غير اني احاول مخرجش كتير طول ما هو موجود
بابا:: رشا
انا من المطبخ :: نعم يا بابا
بابا:: اعملي يابنتي دور شاي علي ما الأكل يخلص
انا :: حاضر يا بابا
عملت الشاي وخرجت في ايدي الصنية
كنت لابسة جلابية ومن سوء حظي الزفت ان الزراير بتاعة الجلبية كانت مفتوحة وانا مش واخد بالي
بوطي علشان احط الشاي علي الترابيزة اللي قدام حمادة لقيت عنيه راشقة في بزازي اللي كانت مدلدلة وظاهرة له من تحت الجلبيه
انا اخدت بالة من عنيه اللي دخلت جوا الجلبية حطيت الشاي علي الطرابيزة بسرعة ومسكت الجلبية وقفلتها بأيدي ومشيت بسرعة.. بابا كان مشغول في التليفزيون ومخدش بالة من نظرات حمادة ليا
دخلت المطبخ وانا بنفخ ومتنرفزة جدا
ماما :: مالك يابت في ايه
انا :: بصي انا ذهقت من ابن اخوكي ده
ماما:: مالوا عمل ايه
انا :: عنيه مش متشالة من عليا .. وانا مش بحب كدة
ماما:: طيب متخرجيش
انا :: بابا كل شوية يندهلي هعمل ايه انا
ماما :: هو كلها شوية وهيمشي.. هنعملة ايه هنتطردو
انا:: لا يا ستي .. انا هتنيل هنا. وهستحملة
خلصنا العشا .. خرجت علشان اجهز افرش في الأرض فرشة بناكل عليها
وانا كل ما اوطي القي عنيه بتاكلني وبتفصل جسمي.. وعنيه مركزة علي طيزي
فرشت الفرشة وبدءت في اخراج اطباق الاكل
بعد ما خلصت بابا وماما وانا وحمادة نزلنا قعدنا علي الأرض
اتغدينا .. قومت شلت الأطباق والفرشة.. وعنيه مش مفارقني في الداخلة والخارجة عنيه راشقة فيا
دخلت عملت الشاي لبابا ول حمادة وانا خارجة سمعت بابا بيقول ل حمادة
انا مش هينفع اديك ردي دلوقت لازم اسأل رشا الأول واخواتها
فهمت من كلامة ان حمادة طلب ايدي من بابا
اضايقت جدآ من جوايا
حطيت الشاي ومشيت علي الأوضة بتاعتي ومخرجتش منها غير لما حمادة مشي
خرجت وكنت متخيلة بابا هيفاتحني في الموضوع لكنة مقلش ولا كلمة
وكان عادي
بابا:: نده علي ماما بعد ما قام ودخل الاوضة بتاعتة
ماما :: نعم ياحج بتنده عليا
بابا:: تعالي عايزك في موضوع
ماما دخلت وقفلت الباب وراها وانا قاعدة علي اعصابي وخايفة ان بابا وماما يوفقوا علي حمادة
بعد نص ساعة ماما خرجت من عند بابا
ماما:: رشا تعالي عايزاكي
انا :: ماشي.. وخدتني في الأوضة بتاعتي
ماما:: ابن خالك طلب ايدك من ابوكي
انا:: وبابا رئية ايه يا ماما
ماما:: بابا بيقول الرئ الأول والاخير ليكي
انتي ايه رائيك
انا:: لا يا ماما مش هتجوز حمادة.. اه هو شخص جدع وراجل ومحبوب .. بس بتاع نسوان وانا مش عايزة راجل عنيه زايغة
ماما:: طيب بابا بيقولك فكري ومعاكي اسبوع وبعدين تقولي قرارك
:: مش محتاجة افكر.. لو قعدت سنة بردو مش هوافق
ماما:: عمومآ محدش فينا هيجبرك علي حاجة المهم بردو ادي لنفسك وقت تفكري وتقرري
انا :: ماشي بس انا بقولكم من دلوقت انا انا مش هتجوز حمادة
بعد يومين كنت نازلة اشتري شوية حاجات لذوم البيت سمعت حد ورايا بينده عليا
التفت لورا وبصيت. لقيتة حمادة
حمادة :: رشا انا عايز اتكلم معاكي ممكن
انا :: حمادة احنا في الشارع وكدة ميصحش
حمادة:: ايه يعني في الشارع .. انتي قريبتي علي فكرة والناس لو شافتك معايا مش هتقول حاجة
انا :: عايز تتكلم معايا في ايه؟ لو علي طلبك يا حمادة فالرد هيجيلك مع بابا
حمادة:: انا بحبك يا رشا .. وحلم حياتي انك تكوني مراتي
انا :: بتحبني ؟ وده من امتي ؟
حمادة :: بحبك من زمان اووي وكان نفسي اتقدملك من زمان
انا:: طب بص يا حمادة انت كاشخص كويس جدا واي واحدة تتمني تكون مراتك بس مش انا.. انا مش هتجوز واحد كل همة الستات
قولت له الكلمتين دول ومشيت علي طول وهو وقف في مكانة من الصدمة اللي اخدها مني
مرت الأيام والشهور حمادة مبقاش بيجي عندنا زي الأول ... بقي كل فين وفين علي ما بيجي ممكن كل شهر او شهرين مرة
بس كان علي طول شايفني في الرايحة والجاية ونظرانة ليا زي ما هي
حمادة بعد خمس شهور اتقدم ل واحدة من عندنا في الشارع وبعد كام شهر كانت دخلتة
اتجوز وقولت خلاص كدة اكيد خالة هيتصلح.. لكن ديل الكلب بقي ... نظراتة لجسمي ولكل ست معدية او رايحة تشتري من عندة ملابس نظرات واحد جعان وعمرة ما شاف ست
....
بعد مرور تقريبآ سبعة اشهر بدءت الخظ نظرات شاب ساكن عندنا في المنطقة
الشاب ده كنت عرفاه وكل المنطقة تعرفة
شاب جدع .. طيب ... خجول .. كل الصفات اللي فيه تتمناه اي واحدة
بدءت اشوف نظراتة ليا .. كان فيها اعجاب
مع مرور الوقت والايام بدءت انا كمان اميل له وحسيت اني وقعت في غرامة
لغاية ما في يوم الشاب ده قابل بابا في الشارع وقالة انة عايز يزورنا هو ومامتة في البيت
بابا رحب بيه وعرف انة جاي يتقدملي
وحدد معاه ميعاد بعد يومين
لقيت بابا بعد ما اتعشينا بيقول لاخواتي ان مرعي جاي يتقدم لأختكم رشا
انا سمعت كدة وقلبي كان هيقف من الفرحة
ماما عرفت لما بصت في وشي وقالت
يجعلة من نصيبك يابنتي
ماما دخلت ساأتني عن رئي بعد ما دخلت الأوضة بتاعتي وقولت ليها انة شاب معروف وكويس ومفيش مانع اني ارتبط بيه
ماما خرجت وعرفت بابا واخواتي الشباب
اني موافقة وانهم لما هيقعدو مع مرعي يحددو ميعاد الخطوبة
تاني يوم مرعي جه هو مامتة في الميعاد المحدد وقعد هو وبابا وماما واخواتي ومامتة وبقوا بيتكلمو مع بعض شوية عملت انا الشاي ليهم وماما خرجت علشان تقولي دخلي الشاي
دخلت الشاي وخرجت بسرعة
بعد ساعة ونص مرعي ومامتة مشيو وماما قالتلي انا بابا قالهم هيرد عليهم بعد اسبوع
فلما سألت ماما ليه مقلش اننا موافقين
ماما قالت .. بابا محبش يحسيهم اننا موافقين علي طول وحابب يعمل قيمة وقدر ليكي عندهم.. اقتنعت بكلام ماما وقولت كدة احسن فعلا
بعد اسبوع بالظبط كان بابا قابل مرعي وقالة اننا موافقين عليه ويجي تاني علشان يحددو ميعاد الخطوبة ويتكلموا في تفاصيل الجواز
مرعي كان مستعجل وقال لبابا انة جاي بكرة بعد العشا هو ومامتة واخوه الكبير
وفعلا تاني يوم بالليل في الميعاد مرعي كان هو واخوه ومامتة عندنا في البيت واتفقوا علي كل حاجة وان الدخلة هتكون بعد ستة اشهر والخطوبة والشبكة هتكون عالديق في البيت الأسبوع اللي جاي
والشبكة هتكون عبارة عن ثلاث خوايش ذهب وسلسلة وحلق ومحبس ودبلة
بعد ما مرعي اتفق مع بابا علي كل التفاصيل
واخواتي وافقو علي كل حاجة
بابا قال ل مرعي شوف حماتك واتفق معاها هتنزلوا امتي تشترو الدهب
مرعي اتكلم مع ماما واتفقوا بعد يومين هينزلو يشترو الدهب وطبعآ انا اساسي معاهم علشان هختار دهبي
مامة مرعي واخوه مشيوا بعد ما بابا عشاهم وفضل مرعي .. قعدنا انا وهو وبقي عمال يحكيلي عن نفسة وطبعآ كنا قاعدين لوحدنا في الأوضة بتاعة الضيوف
قعدنا انا ومرعي وفضل يكلمني عن نفسة وعن شغلة وهو معجب بيا من سنة تقريبا
بصراحة حسيت قد ايه براحة نفسية له
واعجابي به تحول ل حب حقيقي
بعد ما مرعي مشي وانا دخلت علي سريري
سرحت في مرعي وحياتي الجديدة معاه
واني هتحول من انسة الي زوجة مسؤلة عن بيت وزوج ورسمت حياتي بخيالي
وازاي هتعامل مع زوجي والحياه كلها رسمتها بالورود
بعد يومين صحيت الصبح علي صوت ماما بتصحيني علشان اقوم احضر الفطار لأخواتي ول بابا .. بعد ما قومت وفطرت اخواتي وبابا .. وكل واحد راح لشغلة ماعدا بابا اخد اجازة علشان احتمال ينزل معانا
علي الساعة اتنين بعد الضهر مرعي ومامتة جم عندنا وانا وماما كنا لابسين ومستنينه
وفعلا نزلنا واشترينا الدهب وسط زغاريط مامتة ومامتي وجبت الدهب فرجتة لبابا وماما فرجتة للجيران.. وبعدها مرعي طلب ياخد الدهب يفرج اهلة وجيرانة عليه ويجيبوا بكرة
مرت الايام والأسبوع جري وتمت خطوبتنا انا ومرعي وسط افراح الأهل والاحباب والزغاريط ... وبقيت انا ومرعي بنخرج ونتفسح وبصراحة كان حنين اووووي عليا
ومكنش يشوفني محتاجة حاجة الا ميجبهالي
مع تكرار خروجنا مع بعض حسيت اني بقرب من مرعي اكتر من الأول وهو كان بيشجعني علي كدة وكان ديمآ بيسبق بحنيتة وعطفة عليا
ومع مرور الوقت حواجز كتير بينا اتشالت وبقي اكثر جرائة معايا .. والغريب اني انا كنت حابة جرأتة دي وكنت بتمني انة يفضل علي طول كدة
اوقات كتير واحنا ماشيين وايدي في ايدو مأنجشين بعض كان يخبط كوعة في صدري
ويبصلي ويضحك
الجراء بعد كدة تحولت لطلبات اكثر جرائة
في يوم كان عندنا في البيت وكنا انا وهو لوحدنا في الاوضة
ماما برا بتعمل اكل وبابا واخواتي في شغلهم
لقيتة طلب مني يبوسني في شفايفي.. في الأول رفضت بس مع الحاحة معرفش ليه خليتة باسني.. وهو بيبسني جسمي كلة سااب وحسيت اني متثارة جدا
لقيتة عصر شفايفي بين شفايفة وايدو راحت مسكت بزازي
اااااه غبت عن الدنيا كلها في الوقت ده
ولقيتة مسك ايدي وحطها علي زبة
اول مرة اصلا في حياتي ايدي تروح في مكان ده لحد .. لقيت حاجة جامدة اووي ومنتصبة وحسيت بسخونتة رغم انة لابسة بنطلون
الاول شلت ايدي وحسيت اني متكهربة وخايفة ماما تشوفنا .. هيبقي يوم اسود علي دماغي لو ماما حست او شافت
بس هو رجع مسك ايدي تاني وخلاها علي زبة
وايدو شغالة تفعص في بزازي وعيونا كل شوية تراقب الباب
وانا غصب عني لا ارديآ لقيت نفسي عمالة اضغط علي زبة وامسكة
ومرة واحدة طلب مني منديل.. قومت جبت له حتة قماش بيضة شبه المنديل. اخدها مني بسرعة وكان ماسك زبة وفتح السوستة بسرعة
يانهااااااار اسود ... ايه ده ... مرعي طلع زبة من السوستة بعد ما ادي ضهرة للباب
انا ڜفتة كام هيغمي عليا
زبة كبير اووي وشكلة مثير جدا .. ولاني عمري ما شوفت زب ... كنت هموت من منظرو
ومسك المنديل وحطة علي راس زبة وضغط بيأدو وحسبت جسمة بيتخشب
وببص لقيت المنديل اتغرق .. دي اول مرة في حياتي كمان اعرف ان زب الراجل بيطلع ميا كدة وبتكون هي دي سبب الخلفة والعيال
طبعآ مرعي فهمني بعد كدة ..
تكررت الزيارات بتاعة مرعي وبدء يطلب مني امص زبة.. وبصراحة مكنتش برفض لاني اتعودت علي كدة وكان بيخليني ابلع اللبن اللي بينزل من زبة
وفي مرة ماما خرجت تجيب حاجة وكانا قاعدين في الصالة ماما قالت رايحة تجيب حاجة ومش هتتأخر وقالتلي بيني وبينها اسيب باب الشقة مفتوح
ماما خرجت من هنا ولقيت مرعي بيقولي نفسي احط زبي في طيزك
انا :: انت اتجننت .. اولا ماما ممكن تدخل علينا في اي وقت .. ثانيآ مينفعش ممكن زبك ينزل تحت ويفتحني
مرعي :: متخفيش انا هبقي محرص .. علشان خاطري
بصراحة ان كان هو نفسة قيراط انا كان نفسي 24 ووافقتة علي جنانة
خلاني وشي للحيط بعيد عن باب الشقة اللي سبناه مفتوح ورفعلي الجلبية وقلعت الكلوت وشلتة تحت الكنبة
علشان لو ماما جت مش لسة هلبس
قالي فلئسي فلئست فعلا
ولقيت حاجة دافية اووووي علي خرم طيزي
زب مرعي ... وفضل يمشيه علي خرمي .. وبعدين بل خرم طيزي بالتفافة وحط راس زبة علي فتحة طيزي .. وبدء يضغط لغاية ما راس زبة حسيت انها عورتني
فضلت اقول لا يامرعي بيووجع .. زبك مش هيدخل علشان تخين وهيعورني
لكنة مكنش سامعني لانة غايب عن الوعي
ومرة واحدة ضغط عليا كنت همووووت واصرخ من الوجع
ولقيتة دخل زبة في طيزي وبينكني وانا ناقص اعيط من الوجع
مفيش ثواني لقيت مراعي جاب لبنة جوا طيزي ... واللي كان مارد من ثواني لقيتة كش ونام
استغربت .. هو جابهم بسرعة ليه
لقيت وشة مضايق وبيقولي معلش انا جبتهم بسرعة علشان مرتبك
انا :: عارفة يا قلبي .. بعدين راح تتعود
انا صدقت انة جابهم بسرعة علشان كان مرتبك وكمان قولت علشان اول مرة اكيد
الجزء الثاني
قومت بسرعة جبت فوطة مسحت لمرعي زبة ومسحت طيزي وحطيت الفوطة في الحمام علشان اغسلها قبل ما ماما تجي
وبعدها خرجت ولبست الكلوت وقعدنا زي ما كنا قاعدين. ... وبعد شوية ماما جت
بعد تقريبآ ساعة مرعي استأذن ماما ومشي
بحجة انة وراه مشوار.. بس انا كنت شايفة انة كان مضايق علشان جابهم بسرعة معايا
خاصة انة كان علي طول بيحكي انة جامد في الجنس وانة هيموتني تحت منة
بعد يومين لقيت مرعي بيتصل بيا فون بالليل وكنت ساعتها قاعدة سهرانة بتفرج علي فيلم
اخدت التليفون ودخلت الأوضة علشان اتكلم معاه براحتنا
انا :: الو ايه ياعمري اخيرآ افتكرتني
مرعي :: عاملة ايه يا حبيبتي.. معلش من ساعة اخر مرة وانا كنت مضايق
انا :: مضايق؟ ليه انا عملت حاجة ضايقتك
مرعي :: لا خالص .. انتي فاهمة انا اقصد ايه متستعبطيش
انا :: وحياتك عندي مش عارفة انت تقصد ايه ... ااااه افتكرت تقصد
مرعي :: اه اقصد كدة .. انا كنت خايف ومرتبك بس انا لازم اعوض اليوم ده في اقرب وقت ضروري
انا :: تعوض ايه ؟ انت مجنون؟ اللي حصل ده عمرة ما حيحصل تاني .. انت عايز تضيعني
مرعي :: اضيعك ايه بس .. متخفيش انا باخد بالي كويس وعارف انا بحطة فين
انا :: يا حبيبي انت متخيل اني هقبل اخليك تحط فيا تاني من ورا؟ انت شرمتني .. دانا مكنتش عارفة اعمل حمام بسببك ولا كنت بعرف اقعد اصلا
مرعي :: المرة الجاية هبقي اعمل حسابي
هي نقطة زيت والدنيا هتوسع وهتحسي بالمتعة
انا :: لا يا حبيبي انسي خالص وشيل من دماغك الموضوع ده.. لا زيت ولا سمنة
مرعي :: وانا لازم اثبت رجولتي قدامك مليش فيه .. يا اما بجد هزعل وهفضل زعلان علي طول
انا:: يا حبيبي انت عارف انا ميرضنيش زعلك بس كمان .. بتاعك تخين اووووي وبيوجع بطريقة رهيبة
مرعي :: لا متخفيش بجد المرة دي مش هتتوجعي
انا:: طب وده هيحصل فين اصلا
مرعي :: مش عارف بس انا مستني اي فرصة وبفكر في خروجة اقدر اعمل فيها كدة ومش لاقي
انا :: لا طبعآ مينفعش.. المهم بقي انت وحشتني اوووي
مرعي وانتي كمان يا قلبي
وفضلنا نتكلم اكتر من ساعة لدرجة انة ناكني في التليفون
طبعآ مكنش بيحصل بينا كدة في التليفون
كان كبيرو يقولي بزازك حلوة .. نفسي اخدك في حضني.. لكن المرة دي مارس معايا الجنس بالكلام لدرجة اني كنت بتخيل كل كلمة بيقولهالي
بعد ما خلصت المكالمة معاه لقيت الكلوت بتاعي غرقاااااان
قومت غيرت الكلوت بتاعي وبعدين نمت
بعد مرور شهر
....... .
بابا راح الشغل واخواتي وماما جالها تليفون من حمادة ابن خالتي وقالها خالتي تعبانة جدا ونقلوها المستشفي
ماما سألتة عن اسم المستشفي وبعد ما قفلت معاه جريت علي الأوضة بتاعتها لبست هدومها وراحت المستشفي
الكلام ده كان عالساعة 12 الضهر ..
فتحت التليفزيون بعد ما ماما مشيت لان مكنش فيه حاجة تتعمل .. الاكل معمول من امبارح ويدوب عالتسخين .. والشقة متروقة من الصبح ماما روقتها
قاعدة فاضية مش ورايا حاجة اعملها
قولت اكلم مرعي وارغي معاه شوية وكنت ناسية خالص ان مرعي في اليوم ده بياخد اجازة من الشغل .. كان يوم الأحد
وكنت ناسية كمان ان مرعي ما هيصدق يلاقي فرصة اني اكون وحدي في الشقة
اتصلت بمرعي . رد عليا وبقينا بنتكلم بتاع ربع ساعة وانا زي الهبلة قولت له ان امي راحت عند خالتي في المستشفي وانا تعبانة اوي واني قاعدة لوحدي ذهقانة
لقيت مرعي.. قاعدة لوحدك في الشقة ؟
انا :: اه اشمعني
مرعي :: طب اقفلي يا رشا
انا :: انا قولت حاجة دايقتك؟
مرعي :: نص ساعة بالكتير ساعة الا ربع وهكون عندك
انا :: عندي فين وروحت لطمة علي وشي وافتكرت كلام مرعي معايا من فترة
وراح قافل من غير ما يرد حتي عليا
لو قولت مكنتش عايزة مرعي يجي هكون كدابة . مش علشان الجنس والكلام ده .لا علشان هو بجد وحشني وكنت محتاجة حضنة اوووي.. وشوية من قلة ادبة ميضرش
ههههههههههه
قومت دورت علي ازازة الزيت وامنت عليها علشان عارفة مرعي لما هيجي مش هيسبني في حالي وهنكني في طيزي يعني هينكني
المهم فات بتاع ساعة ولقيت مرعي بيرن عليا وبيقولي انة طالع عندنا افتح باب الشقة
فتحت باب الشقة ومفيش دقيقة مرعي كان جوا الشقة
قفلت الباب وراه .. وراح ذنقني في الباب ولذق فيا من ورا وفضل يبوس في رقبتي من ورا. وايدو بتحسس علي جسمي كلة
انا :: مالك جاي مستعجل كدة لية يخرب بيتك سيبت اعصابي
مرعي :: يخرب بيت جسمك يا رشا .. هموت يابت وانيك كل حتة فيكي مش طيزك بس
فضل يذنق فيا بكل قوتة وايدو راحت لبزازي يفعص فيها ويقفش وانا روحت بطيزي وضهري عليه اكتر علشان احس بزبة اللي كان واقف ومستقر بين فلقتين طيزي
بعد ما مرعي هراني تقفيش وتحسيس وتحرش
قالي تعالي علي الأوضة بتاعتك عايز انام معاكي علي سريرك علشان تفضلي فاكرة اللحظة دي كل ما تحطي جسمك عليه
وهاتي معاكي زيت او كريم
دخلت الحمام وبعدين خرجت جبت الزيت
دخلت الأوضة لقيت مرعي قالع ملط .. مش لابس اي حاجة
اوووو شكل زبة وهو منتصب وعريان خلاني هايجة اوووي
دخلت وقفلت الباب ورايا ورحت قعدت جنبة عالسرير مكسوفة
راح نايم علي جنبة وبقي اتجاهي وقلي اقلعي
انا :: اقلع ايه عيب
مرعي :: عيب عليا .. اخلصي. قبل ما حد يجي
انا افتكرت ماما ... قلعت وفضلت بالسنتيان والكلوت راح هاجم عليا وقلعني السنتيان واخد بزتي الشمال بين شفايفة وبقي عمال يمص ويرضع وبأيدو التانية بيقفش في بزي اليمين
احساس روووووعة استحالة اصفة .. متعة متعة وهو بيرضع ويقرص في بزازي
غمضت عيوني وسبت نفسي لمرعي يعمل فيا اللي هو عايزو .. يكش يحط زبة جوا كسي ويفتحني
كنت مسلوبة الأرادة.. مش حاسة بأي شئ غير المتعة والأثارة والنار اللي مسكت وولعت في كسي
ايد مرعي نزلت علي بطني وفضلت تنزل تنزل لغاية ما وصلت لكسي
وبطرطيف صوابعة بقي عمال يحسي علي كسي من قدام وبكل رقة وحنية وبطئ
اووووووووف بقي مش قااادرة بجد
كان نفسي انيم مرعي في الوقت ده علي ضهرو وامسك زبة الواقف ده وارشقة جوا كسي واقعد عليه علشان نار كسي تبرد وزبة يجيب لبنة كلة جوايا
مرعي قالي مش واحشك زبي ولا ايه
انا :: وحشني اوووي
مرعي :: طيب انزليلة طالمة واحشك
نزلت لزبة .. شكلة جميل اوووي وهو واقف وشامخ كدة وقربت عليه وحطيتة جوا بوقي ومصيتة
وانا بمص حاسة بطعم مرار في بوقي .. مرعي حس بيا اني مضايقة
مرعي :: مالك
انا :: معرفش بس فيه مرار في بوقي من زبك..انت حاطط حاجة ؟
مرعي :: ارتبك ونبرة صوتة اتغيرت وقالي لا لا خالص
انا :: كمان حاسة ان بوقي اتخدر !
مرعي :: لا مش حاطط حاجة .. انا هقوم اغسلة كويس
مرعي راح الحمام وانا اتأكدت ان مرعي حط حاجة لزبة علشان ميجبش بسرعة
انا معرفش طبعآ حاجة عن المواضيع دي
بس مش غبية .. مش اول مرة امص زبة
ودي اول مرة احس بالطعم ده وكمان بوقي اتخدر
مرعي غسل زبة بالصابون كويس ورجع نام علي ضهرة وقالي انا فعلا محطتش حاجة انا بس غسلتة علشان انتي تكوني مطمنة
مردتش عليه لاني كنت مشتاقة لزبة اوي
ونزلت مسكت زبة بأيدي بكل حنية وبقيت بدعك فيه براحة اووووي وعاضة علي شفايفي من منظرو
ونزلت بشفايفي ابوس راس زبة وانزل ل تحت شوية شوية لغاية ما وصلت لبضانة
وبعدين اخدتة بين شفايفي وبقيت عمالة امصة وارضعة وبأيدي عمالة العب في بضانة
مرعي كل شوية يشيل زبة من بوقي ويقولي براااحة ويتحجج علشان افصل شوية وبعدين ارجع امص
بعدين راح قالي نامي علي بطنك انا مش قادر عايز انيكك
انا :: حط الأول زيت علشان خاطري
رشا كانت حاطة ازازة الزيت علي جنب
نزل فتحت الأزازة وفض شوية علي خرم طيزي وخد شوية دعك بيهم زبة
وبعدين راح نايم فوق مني وزبي بين فلقتين طيزي وفضل يدعك بزبة في خرم طيزي
الزيت كان عامل احلي زفلطة والدنيا كانت جميلة اووووي
بعدين راح مسكني من وسطي ورفعني لفوق شوية.. خلاني في وضع الفرسة
وراح تف علي خرم طيزي وحط زيت تاني
ومسك راس زبة وبدء يضغط براااحة برااااحة .. واحدة واحدة .. بدءت احس بزبة بيدخل جوا طيزي بكل سهولة ويسر
ااااااه اااااااه علي ده احساس
زب يكون جوا طيزك وشغال ينيك فيكي وانتي مفلئسة ومفيش اي وجع .. مفيش غير المتعة
فضل مرعي ينيك فيا ويدخل زبة ويخرجة لغاية ما بدءت احس ان مرعي بقي عنيف وقوي وبيرزع زبة جوايا بكل قوتة ومرة واحظة مسكني من لحم طيزي اللي في الجناب وضغط ضغطة جامدة وحشرني تحت منة ولقيت حاجة عمالة تنزل جوايا كتير وسخنة
عرفت انة جابهم جوايا
لسة هيقوم من عليا قولت له لا خليك نايم فوق مني شووووية
بعد ما خلصنا خالص حسيت ان مرعي اتبسط انة اثبت ليا رجولتة وفحولتة
وكل شوية يقولي صدقتي ان المرة اللي فاتت جبتهم ليه بسرعة .. علشان كنت خايف ومرتبك
وانا طبعآ اقولة اه ياقلبي مصدقاك
مرعي مشي بعد ما رزعني الزبر التمام وخلي طيزي شربت لبنة
وبقينا كل ما تحصل اي ظروف اتصل بمرعي يجي ينكني في طيزي ويمشي
مرة الأيام والشهور بسرعة البرق وجه موعد زواجي من مرعي
كنت خلصت جهازي ومرعي جاب شقة واشترينا العفش بعد ما شطب الشقة من مجاميعو
واتجوزت مرعي وقضينا اجمل شهر في حياتي اخدني وسافرنا الأسكندرية نصيف هناك ونقضي شهر العسل
ولكن كانت المفاجئة بالنسبة ليا بس قولت يمكن علشان لسة عرسان جداد مرعي حابب يتمتع
مرعي مكنش بيغير عليا زي ما كنت متخيلة
بالعكس لقيتة جايبلي مايوه حتتين فقط
وخدني شاطئ كل اللي فيه كدة ستات ورجالة مش لابسة غير مايوه ولا كأنها لابساه
محبتش اضايقة واعترض مع اني كنت مضايقة منة ازاي يخليني اشوف كدة
الرجالة زبها مرسوووم وكأنهم مش لابسين اي حاجة
وانا كمان لما لبست المايوه اول مرة مكنتش قادرة اطلع من الشاليه بسبب اني حاسة اني عريانة ملط وحاسة ان الكل شايف اقل تفاصيل جسمي
الي اللقاء في الجزء الثالث والأخير
الجزء الثالث والاخير
كنت مضايقة من جوايا خصوصآ اني جاية من بيت محافظ والعادات والتقاليد كان هي اساس وقواعد حياتنا
وكل اللي دار بيني وبين مرعي حوار بسيط
علي موضوع المايوه اول ما جابهولي
مرعي كان جايبة من قبل زاوجنا ومش جايب مايوه واحد. لا ده جايب اربع مايوهات اشكال مختلفة
انا :: ايه دول يا مرعي سنتيان وكلوتات جايبهم ليا
مرعي :: وهو بيضحك ياحبيبتي دول اسمهم مايوة .. علشان لذوم البحر
انا :: انت اكيد بتهزر ! صح بتهزر مش بتتكلم جد
مرعي :: لا بتكلم جد مش بهزر دول ما يوهات علشان تنزلي بيهم البحر
انا :: انت هتقبل اني البس دول ؟
مرعي :: بصي يا رشا .. احنا مش هنكون في الحارة علشان نخاف من كلام الناس.. احنا رايحيين بحر وميا وشط وكمان كل اللي هناك هيكونوا كدة محدش هيكون فاضي يبص ليكي او يركز معاكي.. احنا رايحيين شط وبحر راقي وغالي مش اي حد بيدخلوا
انا :: بس انا استحالة البس ده
مرعي :: لا هتلبسية علشان خاطري ..
انا :: انت مش بتغير عليا يا مرعي
مرعي :: مين قال كدة بس احنا لازم نعيش حياتنا ونتمتع من غير من نفكر في كلام الناس .. وانا. فهمتك المكان اللي رايحينة كلة هيبقي كدة فمش هتبقي الوحيدة اللي لابسة كدة
تعبت من المناهدة مع مرعي وسكت وقولت خلاص طالما هو عايز كدة وحابب اخرج بالشكل ده
الكلام ده كان ليلة سفرنا .. قبل ما نسافر بكام ساعة
لما سافرنا ولبست المايوه بجد مكنت حاسة نفسي عرياتة وخايفة اخرج من الشاليه والقي نظرات الناس بتاكل جسمي.. لكن مرعي شجعني ومسكني من ايدي وروحنا البحر
شوفت هناك العجب.. اشكال والوان من الستات اللي تقريبآ ملط .. ورجالة مش لابسة غير حتة بوكسر وكل واحد زبة منفوخ قدامة
ومرعي كل شوية يبصلي ويشوف رد فعلي
وانا كنت حاسة ان مرعي مبسوط بس كدبت نفسي .. ازاي راجل هيقبل ويتبسط ان مراتة تبقي كدة وتبقي شايفة كمية الأزبار المنتفخة دي
لكن الحقيقة اللي اكتشفتها بعدين ان مرعي جوزي راجل عرص .. او بمعني اصح ديوث
ومتعتة انة يشوف الرجالة بتنهش في لحمي بعيونها
نزلنا البحر وعومنا وانبسطنا وبعد العصر كدة خرجنا ر اتغدينا في مطعم قريب من الشط وكانا بلبس البحر عادي لانة مطعم جوا الشط وبعدها رجعنا الشط تاني
لقيت مرعي جايب فرشة كدة بتتباع هنا وفرشها علي الرملة وقالي مددي جسمك
بصيت له بأستغراب وذهول .. امدد فين ياعم انت؟
مرعي :: ايه ياستي مالك .. ما الناس كلها نايمة اهي .. هو مفيش غيرنا
يامرعي مش هينفع وروحت قايلة بصوت واطي وبوشوشة.. انت مش شايف انا عاملة ازاي .. لحمي كلة هيبقي للناس كدة
مرعي :: بطلي تخلف وتفكير رجعي .. محدش هنا فاضي يبص علي حد .. كلة جاي يستمتع بوقتة
وفعلا نمت .. بس مكنتش من جوايا مسترريحة لكن اعمل ايه جوزي هو اللي بيطلب مني كدة
مرعي :: خدي راحتك يا حبيبتي وعايزة تغمضي عيونك وتستمتعي بالشمس متتكسفيش
انا :: مع اني مش عارفة بس حاضر وفعلا غمضت عيوني بس التفكير في تصرفات زوجي اللي مكنتش اتوقع انة كدة ابدا وخاصة اننا لسة عرسان جداد ملناش كام يوم .. والدنيا عندة فري وعادي خالص
مر يومين واحنا في المصيف. وكنت بدءت خلاص اتعود علي خروجي بالمايوه والخجل والكسوف راحو .. صحيت تالت يوم ببص علي جوزي جنبي ملقتوش في الأوضة ..دورت عليه في الشاليه كلة ملقتوش.. دخلت اخدت حمامي وخرجت و فضلت مستنية مرعي لما يجي ولكنة مجاش غير بعد ساعتين .. كانت الساعة عشرة الصبح لقيتة بيفتح باب الشاليه ..
انا :: كنت فين يا مرعي انا صاحية من 7الصبح وملقتش
مرعي :: تخيلي مين جه هنا يقضي كام يوم
انا :: مين ؟
مرعي :: حمادة ابن خالتك
انا :: نعم !.. انت بتتكلم بجد. . حمادة ابن خالتي جه هنا ؟
مرعي :: اه وانا خرجت جبتة من برا ودخلتة من البوابة
انا :: طب ليه .. واشمعني المكان ده بالذات .. وهو عرف منين اننا هنا اصلا
مرعي :: عرف من ابوكي .. سالة بيطمن عليكي وعرف وبعدين هو كدة كدة كان ناوي يطلع يصيف هو ومراتة بس لما عرف اننا هنا اتصل بيا الصبح وعرفني انة برا عالبوابة
انا :: هو مش عارف اننا عرسان جداد والمفروض يخلي عندة ذوق
مرعي :: ياستي هو احنا هنقولة جيت ليه ؟
الراجل جاي يتفسح بفلوسة
انا :: بص انا كدة مش حعرف انزل البحر ولا اعرف البس المايوه
مرعي :: ليه بقي ؟ انتي مراتي علي فكرة مش مراتة هو .. وانا قابل مراتي تلبس كدة
انا :: لا مش هينفع البس كدة قدام ابن خالي
مرعي:: لا هتلبسي وتعيشي زي ما احنا حابين مش زي ما ابن خالك عايز.. انتي مراتي ومحدش له كلمة عليكي غيري
انا :: يا مرعي انت مش فاهم
مرعي :: طب فهميني انتي
انا :: افهمك ايه بس .. بص حمادة اتقدملي وانا رفضتة
مرعي :: وايه المشكلة في كدة ؟
انا :: مأنا خايفة اقولك
مرعي:: خايفة؟ في ايه بقي معرفوش
انا:: بصراحة حمادة ده بتاع نسوان وعنيه علي طول علي جسمي ومش بيتكسف ولا بيراعي انة ابن خالي والمفروض اكتر حد يخاف عليا هوا
مرعي:: لا يا ستي انتي بس اللي شكاكة اكيد . ثم كمان انتي الاول مكنتيش مخطوبة وطبيعي انة يتقدملك لو كان معجب بيكي. لكن انتي دلوقت مراتي
انا:: بصيت بأستغراب لمرعي اللي مبقتش فاهمة هو ازاي كدة وقولتلة .. انت شايف كدة.. انا مش خارجة وتعبانة
فضلت طول اليوم حابسة نفسي في الشاليه ومرعي كل شوية يتصل عليا
وانا اقولة مش نازلة .. هو كان عارف اني مش تعبانة وان عدم نزولي من الشاليه هو وجود حمادة ومراتة هنا
علي العصر كدة لقيت مرعي بيتصل بيا وبيقولي ان حمادة ومراتة جايين زيارة ليا لما عرفوا اني تعبانة .. وانة اتحرج منهم ومعرفش يقولهم ايه
انا:: طيب اصبر ربع ساعة هلبس هدومي
بعد تلت ساعة كان مرعي جه ومعاه حمادة ابن خالي ومراتة شرين خرجت سلمت عليهم.. وكنت اول مرة اشوف مراتة شرين
هي مش جميلة اوي لكن ملامحها حلوة.. متوسطة الطول .. بيضاء .. شعرها بني غامق .. عيونها عسلية فاتحة .. وزنها تقريبآ 80 او اقل
حمادة :: عرفني بمراتة .. شرين كان نفسها تتعرف عليكي يا رشا
انا :: اهلا شرين انا كمان كان نفسي اتعرف عليكي
شرين :: تسلمي .. مع انك حتي مزورتنيش خالص في بيتنا
انا :: معلش يا حبيبتي كان غصب عني مكنتش بخرج من بيت بابا كتير .. المهم اني اتعرفت عليكي ياقمر اهو
مرعي :: انت منورنا يا حمادة وانا مبسوط جدا انك جيت تقضي الصيف هنا
حمادة :: واحنا كمان يا مرعي مبسوطين
شرين كانت شخصية اجتماعية وبغض النظر عن وجه نظري في جوزها لكن مع الوقت دخلت قلبي وبقيت حاسة براحة نفسية ليها
لانها كانت شخصية طيبة .. اجتماعية
قضينا اليوم كلة مع بعض .. ومرعي خرج هو وحمادة راحو يشترو العشا من برا
مرعي وحمادة بقوا تقريبآ اصحاب .. وانا ومرات حمادة. بقينا قريبين من بعض
وكانت بتحكيلي عن حياتها قبل الزواج وازاي حبت حمادة وكدة يعني
اليوم عدي بسرعة وحمادة ومراتة مشيو راحو الشاليه بتاعهم
وانا ومرعي روحنا الاوضة علشان ننام ..
لقيت حمادة عمال يشكر في حمادة وانة شخصية كويسة وانة حابب شخصيتة
وبعدين كلامة معايا بقي عبارة عن اسألة
مرعي:: رشا عايز اتكلم معاكي بصراحة في موضوع حمادة
انا :: انا مش بخبي عليك حاجة .. اسأل
مرعي :: هو حمادة كان بيبص ازاي عليكي قبل ما نتجوز
انا :: عنيه كانت علي طول عليا في الرايحة والجاية
مرعي :: ايوة يعني علي جسمك ؟
انا :: امال تفتكر علي ايه .. طبعآ علي جسمي
مرعي:: بصراحة انتي عليكي طيز جامدة اكيد اكتر حتة كان بيبص عليها
انا:: مش فاهمة . دي حاجة حلوة يعني؟
اتحرج وحس اني مضايقة راح ضاحك وقالي بهزر يا ستي مالك قفشتي ليه
انا :: لا انا بسألك بس
مرعي:: طيب انتي بصراحة كنتي بتحسي بأيه من جواكي .. انا اعرف اي واحدة بتحب تشوف نظرات الناس والاعجاب
انا:: لا طبعآ انا كان نفسي اولع فيه .. انا مبحبش كدة
حسيت ان مرعي اضايق .. وبدءت اشك فيه بجد
المهم قام طفي النور و نمنا
صحيت الصبح. لقيت مرعي صاحي وعامل شاي وبيفطر بسندوتش جبنة
روحت غلست وشي وعملت فطار ليا وفطرت
لقيت مرعي بيقولي. يلا علشان حمادة ومراتة مستنينا علي الشاطئ
انا :: طيب انا مش هلبس المايوه علشان بجد مش هينفع
مرعي :: احنا اتكلمنا قبل كدة في الموضوع ده وهتلبسي المايوه يا اما نمشي خالص من هنا
احنا جايين نقضي شهر العسل ونتمتع
بعد مشادات بيني وبينة وتصميم مرعي علي لبسي المايوه
اضريت البس المايوه وخرجنا روحنا الشاطي
كسي كان مرسوم ومنفوخ جدآ في المايوه ومرعي كان مبسوط جدآ. لدرجة انة مسكني من كسي قبل ما نخرج من الشاسية وقالي
بمووووت في شكل كسك كدة
روحنا الشاطئ وكان محجوز لينا طرايزة بشمسية كبيرة وحمادة ومراتة كانوا في انتظارنا
حمادة اول ما شافني .. اللي كنت خايفة منة حصل.. عينة رشقت في كسي وكان ناقص يقوم ياكلة اكل .. والعرص مرعي كان في قمة النشوة وهو شايف حمادة بيبص علي كسي
قعدنا شوية وبعد كدة حمادة قام اشتري كورة وقالنا .. هو احنا هنفضل كدة قاعدين
هو مش احنا جايين ننبسط
واقترح علينا نلعب لعبة اسمها الكلب الحيران
واحد يكون في النص والتلاتة يحدفو لبعض الكورة واللي في النص يحاول يخدها
واللي تتاخد منة الكورة هو اللي ينزل في النص بعد كدة
عملنا قرعة وكان حظي اني انا اللي في النص
بدءنا اللعب وكنت بجري واحاول اخد الكورة من ده او دي وكنت كل ما اجري بزازي وطيزي من شدة ما هما طراي كانوا بيرقصو
وحمادة كان مركز في جسمي.. ومرعي مركز مع نظرات حمادة ليا .. وانا وشرين زي الهبل مش حاسين
كنت مل ما احاول اخد الكورة من حمادة .. كان بيتعمد يلمسني ... مرة يخبط ايدو في طيزي ومرة يلمس بزازي ... كنت ابص علي جوزي الخول .. القيه شايف .. وحاسة انة مبسوط
قعدنا عشرة ايام في المصيف وكل يوم كانت احتكاكات ولمسات حمادة ليا بيتذيد وانا كنت بحاول اني علي قد ما اقدر اتحشي حمادة .. واشتكيت كتير جدا لجوزي .. وكان بيبقي رد فعلة وكلامة ان حمادة ميقصدش واني انا اللي تفكيري علي طول بيكون سيئ
رجعنا بيتنا وحمادة ومراتة رجعوا بيتهم
وجوزي مرعي نزل شغلة وانا كنت بقعد في البيت بين الاربع حيطان طول اليوم في ملل وذهق
اشتكيت لجوزي اني عايزة اشتغل علشان اقضي وقت فراغي وهو كان رافض موضوع شغلي لانة عايز لما يرجع من الشغل يلاقيني لابسة ومتزوقة لة
جابلي كمبيوتر و تاب علشان ادخل علي النت واضيع وقتي
عملي حساب علي الفيس وعلي الواتس
وفعلا كنت طول النهار بتصفح النت واليوتيوب واخر اليوم البس واتزوق لمرعي
وكان زيارات حمادة ومراتة لينا متكررة بسبب الصداقة اللي نشأت بين مرعي وبينة
وكمان صداقتي مع مرات حمادة اصبحت قوية وكنا علي طول نكلم بعض واتس وكدة
بعد شهور من زواجي بدء مرعي يشتكي من الملل الجنسي وانة حابب يجدد ويغير
سألتة :: مش فاهمة
قالي انتي اتفرجتي علي افلام جنس قبل كدة
انا :: انت مجنون .. لا طبعآ وعمري ما هتفرج علي الافلام دي
مرعي فضل يقولي انه حابب نتفرج انا وهو علي افلام بغرض التجديد والاثارة مش اكتر
عملت معاه مشكلة كبيرة لدرجة اني كنت هسيب البيت فيها.. ومرعي لما حس بكظة وعدني انة مش هيطلب مني تاني كدة
وكان جزائي انة غير معاملتة ليا .. سريع الغضب شتيمة واهانة علي اقل شئ .. مهما لبست واتزوقت مش عاجبة ..
حياتي بقت جحيم .. اخر ما ذهقت قولت اتكلم معاه واشوف هو ليه كدة
في يوم واحنا عالسرير
انا :: مرعي عايزة اتكلم معاك ممكن من غير ما تزعق .. عايزة افهم اللي جواك
مرعي :: عايزة تفهمي ايه
انا:: انت ليه بتعاملني وحش .. انا عملت ليك حاجة وحشة.. من ساعة ما رفضت اتفرج علي سكس معاك وانت مخلي حياتي جحيم
مرعي :: بصي براحتك انا مش هجبرك علي حاجة
انا :: لا انا عايزة افهم .. علشان حياتنا كدة مش هتنفع وانا حابة ارضيك باي شكل وبعمل اي حاجة بس انت مقفل في وشي كل الابواب
مرعي :: بصي يا رشا .. انا بصراحة حاسس بملل جنسي وكنت حابب اجدد واغير ونشوف حاجة جديدة مع بعض.. انا اقصد الاثارة الجنسية مع بعض
انا :: انا مش قادرة يا مرعي اشوف حاجة زي كدة وانت عارف اني متربية
مرعي :: يا حبيبتي هو انا بقولك ايه غير اننا هنتفرج علي افلام تثيرنا.. جربي اذا معجبكيش الوضع ابقي خلاص متتفرجيش
انا نفسي احس اني نايم مع شرموطة .. انتي فاهمني ..مش احسن ما ادور علي واحدة
علشان ارضي مرعي وافقت اتفرج معاه علي افلام سكس .. لقيتة نط من عالسرير فرحان جدآ وفضل يبوس فيا ويقولي بحبك
مرعي دخل الكمبيوتر الاوضة بتاعتنا وحطة علي طرابيزة قدام السرير وطفي النور
وشغل فيلم جنسي رومانسي
في الأول كنت بتفرج وانا مضايقة جدا .. بس بعد ما الفيلم اشتغل
اتصدمت من اللي شفتة واكتشفت حاجة عمري ما كنت اتخيلها
زب مرعي صغيرررر جدا جدا جدا بجانب زب البطل بتاع الفيلم
مرعي كان بيتفرج عليا وعلي نظراتي للفيلم
وسألني.. ايه رائيك في البطل
انا :: بصوت رايح والأثارة ممتلكة كل جسمي.. حلو
مرعي :: طيب زبة احلي ولا زبي
انا :: زبك انت طبعآ يا حبيبي .. وانا من جوايا خايفة اقول زبة هو يزعل
مرعي :: انتي هتكدبي هههههه .. زبة اكبر من زبي مرتين واتخن
البطلة نزلت تمص زب البطل وهي تحت زبة واقفة علي ركبها وبأيدها بتدعك زبة وتبوسة
حسيت كسي ولع نااار وعيوني شبه مغمضة وبعض علي شفايفي
مرعي :: شكلك نفسك تبقي مكان البطلة دلوقت
انا:: ياريت يا مرعي
مرعي راح نازل علي كسي وفضل يلحس فيه وانا بتلوي تحت منة وماسكة راسة
وعمالة ادوس عليها علشان يلحس كسي اكتر
مرعي عمال يسألني اسئلة صعب اجاوب عليها بس قدر يخليني في قمة شهوتي
لكن من كتر الأثارة والشهوة اللي كان فيها مرعي جاااااابهم من غير حتي ما المس زبة
وبقيت انا موووولعة ناررر وكسي علي اخرو وهو جاب شهوتة وراح نايم
قفلت الكمبيوتر ونمت وانا حالفة ما هكرر ده تاني لاني حسيت بندم وتأنيب ضمير
لكنة تاني يوم مرعي صمم يكرر نفس الموضوع ووعدني انة هيرش علي زبة مخدر علشان ميجبهمش تاني
فضلنا علي كدة شهور مرعي كل يوم يفرجني علي سكس وينكني وينام في حضني وهو في قمة السعادة
طلبات مرعي بدءت تذيد ومبقاش حابب نتفرج علي سكس بس لا
ده دخلني مواقع للقصص الجنسية وعمل حساب علي منتدي جنسي وبقي بيخليني ادخل اقرء قصص السكس الخاصة
بالتحرر الجنسي .. وبعدها يخليني اتخيل ان في حد تاني معانا عالسرير
مرعي كان بيعرف يخليني شرموطة عالسرير
واللي كنت بكرهة زمان حبيتة.. ومكنتش بحس بالجنس ولا بالمتعة غير لما بتخيل ان في حد تاني بينكني غير مرعي
وبدءت اشتم مرعي .. واهينة وكان بيلاقي في كدة لذة ومتعة
نرعي بيحب يتشتم واقولة يا خول يا متناك يا عرص
عرفت وتأكدت ان مرعي فعلا حابب يخليني اتناك من حد تاني غيرو.. لما طلب مني اني امارس الجنس الكتابي مع اشخاص في احدي برامج الدردشة
وفعلا وافقت لاني حبيت اجرب الاحساس ده
وعملي حساب وبقيت كل يوم اكلم ناس واتناك منهم
تطورت طلبات مرعي وبقي بيصورني عريانة
في الاول كان بيصورني وانا نايمة
واكتشفت ده في يوم الاضاءة بتاعة الفلاش صحتني بس عملت نفسي نايمة واكتشفت ان مرعي بيكلم احد الاصدقاء بتوعة وبيبعتلة صوري
انا من جوايا كنت هصرخ. مرعي باعت صوري عريانة خالص. لصاحبة وبيطلب منة انة يقول كلام جنسي عليا
كل اشكال الصور مرعي باعتها
كسي .. طيزي .. بزازاي
لغاية ما قومت وهو بيبعت صورة لصاحبة
وهو اول ما شافني قومت راح يقفل الكمبيوتر بسرعة
قولت له استني يا عرص يا خول متقفلش الكمبيوتر فرجني بعت ايه ل صحابك
ومسكت الماوس وبقيت عمالة اقلب واقول يا نهار اسود
انت وصلت بيك التعريص لكدة..
اتخنقت معاه خناقة كبيرة. وهو بقي زي الكلب تحت رجلي
ومع مرور الايام رجع مرعي تاني يصورني
بس انا سبتة لاني كنت خلاص حبيت تعليقات الناس علي جسمي .. واتحولت ل شرموطة... ومش بس كدة بقيت بتفرج علي التعليقات في حضورو
فضلت امارس الجنس مع الناس عالنت سواء مرعي قاعد او مش موجود
لغاية ما في يوم مرعي طلب مني انة نفسة امارس الجنس بجد مع حد وهو يشوفني وانا بتناك
في الاول رفضت لاني موضوع الجنس مكنش متعدي حدود النت ..لكن مع الحاح مرعي وافقت
وقولت له طيب هتناك من مين وازي وفين
قالي ايه رائيك في حمادة ابن خالك.. هيموت وينيكك
الاول كنت مضايقة من الفكرة لكن بعد تفكير
وافقت
وكان ترتيب مرعي يعزمة عندنا في البيت لوحدو
وبعدين لما انا اخرج بلبس يبن مفاتني ومكنش لابسة اي حاجة من تحتة
وبالفعل تكررت زيارات حمادة لينا وفي كل زيارة امهد السكة لحمادة واديلة دفعة والمح له اني عايزه ينكني
حمادة كان ذكي وفهمني ولقيتة بيديني رقمة علشان نتكلم واتس
بدء حمادة يراسلني واتس والخول جوزي كان بيكون جنبي وبيتفرج علي الكلام اللي بيدور بينا وكان اوقات بنتكلم صوت
شوية شوية وصلنا اننا نمارس الجنس الصوتي ومرعي كان بيكون نايم جنبي. يلعب في كسي او يمص في بزازي
مان احساس رهيب انك تتناكي صوتي وجوزك الخول جنبك بيهيجكك وبيساعد اللي بينكك في تهيجكك.. كل ده وحمادة ميعرفش ان جوزي هو اللي بيعرص عليا
وجت لحظ التنفيذ علي السرير واتفقنا انا وحمادة انة يقابلني في شقتي بعد نزول جوزي الشغل .. وجوزي اتفق معايا انة هينزل في الميعاد وهينتظر مني رنة تليفون علشان يطلع ويدخل الشقة في اللحظة اللس هيكون فيها حمادة قالع ومستني ينكني
وفعلا
في الميعادة المحدد مرعي نزل وبعد عشر دقايق حمادة بعتلي رسالة يطمن ان جوزي مش موجود .. رديت عليه اه مشي اطلع
حمادة طلع .. وكنت سايبة الباب مفتوح
حمادة دخل وانا كنت لابسة قميص نوم فوق الركبة ابيض شفاف وتحتة كلوت وسنتيان شفافين
قفلت الباب ورا حمادة واخدنا بعض بالحضن والبوس وايد حمادة بتحسس علي كل جسمي وتفعص في طيزي وراح ذنقني في عمود في نص الشقة وايدو راحت علي كسي وانا رفعت رجلي نص رفعة وفضل يدعك في كسي وشفايفة بتمص شفايفي
طلبت من حمادة يدخل الاوضة ويستناني عالسرير علي ما اجيب حاجة نشربها
حمادة دخل الأوضة وروحت انا مسكت تليفوني وبعت لمرعي رسالة علشان يجي يتفرج عليا وانا بتناك من ابن خالي
وفتحت باب الشقة وسبتة موارب
وبعدين عملت العصير ودخلت الأوضة وسبت الباب مفتوح حاجة بسيطة علشان الخول جوزي يعرف يتفرج علي مراتة وهي بتتناك وتتفشخ من زب ابن خالها
دخلت حطيت العصير علي الكوميدينو وطلعت علي السرير. اللي كان حمادة منتظرني وهو قالع ملط. وزبة كان واقف ومنتصب .. طلعت وانا بحبي علي ركبي لغاية ما وصلت لزب حمادة اللي كان زبة ضعف زب العرص جوزي
مسكتة بأيدي الأتنين وفضلت احسس عليه والمس حجمة وضخامتة في كف ايدي
ونظراتي اللي كلها سكس مع ابتسامة مثيرة وعيوني في عيون حمادة .. وايدو بتداعب خصلات شعري
ونزلت بشفايفي ابوس راس زبة وبطرف لساني بدءت الحس زبة من تحت لفوق
كان مرعي في الوقت ده جوا الشقة بيتفرج علينا من فتحة صغيرة وبيصورنا فيديو
انا مفلئسة وكسي مفتوح من ورا وشغالة بلساني الحس زب حمادة وادلعة بلساني واطلع لراسة الحس الراس واحرك لساني علي خرم زبة وبعدين اخدت زبة جوا بوقي وبقيت برضعة وامصمص الراس
حمادة بعد ما خلاني شبعت من مص زبة لقية خلاني نمت علي ضهري وطلع فوق مني بالعكس (69) وفتح رجلي وبلسانة بيلحس كسي وانا بلحس في بيضانة وادعك زبة بأيدي
واهاتي جلجت الشقة... ولمحت المتناك بتاعي وهو بيصورني وانا بتناك
ااااااه اااااااه اوووف الحس كسي اووووي يا حمادة
بعد كدة حسيت بصباع حمادة وهو بيدخل في طيزي ومع تحريك لسانة علي زنوري
خلاني هايجة اووووي
ااااااه اااااه .. حلووووووووو .. بعبص طيزي والحس اكسي اوووووي
حمادة طلب مني افلئس وجه من ورايا وحط زبة علي كسي وبدء يدخلو فيا .. وانا ممحونة .. زبة كان تخين اوووي بجد وكان مالي كسي
حمادة كان بينكني بحنية وكان زبة داخل خارج بكل بطئ في كسي
وبزازي مدلدلة لتحت وخبطاتة لكسي بدءت تذيد واهاتي معاها تولع الأوضة
اول مرة احس اني بتناك بجد .. حمادة كان مختلف في طريقة النيك وحجم زبة كان مشبعني اووووي
قومني ونيمني علي جنبي ونام وايا ورفعلي رجلي ومسك زبة وبدء يحطة في كسي
اوووووووف... يخرب بيت زبك ... وحش جبار
بدء حمادة ينكني بعنف وانا اصرخ
ايووووة جاااامد .. حلوووو اووووي ... ااااااااح
كل ما اهاتي تذيد زب حمادة يذيد في دخولة ورزعة جوايا
بعدها حمادة طلع فوق مني وحط زبة بين بزازي وخلاني ضميت بزازي علي بعض وفضل ينكني في بزازي وانا اوقات اخد زبة جوا بوقي امصة وبعدين يكمل نيك
نزل بعدها وراح رافع رجلي وحط زبة في طيزي وبدء يضغط واحدة واحدة وانا تحت منة بصرخ من الوجع
ابووس ايدك براااحة زبك تخين اووي
طلع زبة وتف علي راس زبة وعلي خرم طيزي ورجع حط زبة تاني وبدء في الضغط والأدخال لغاية ما خرم طيزي بدء يستجيب لنداء زبة وبدء يبلع زبة جواه
زب حمادة اخيرا بقي كلة جوا طيزي . وبقي عمال ينكني في طيزي وهو فشخني وماسك رجلي وباعدهم عن بعض.. طيزي وسعت وزبة بقي داخل خارج بسهولة وانا بأيدي بدعك في زنبوري .. حمادة بقي بينكي اسرع و اسرع لغاية ما حمادة حس انة هيجبهم طلع زبة وفضل يدعك فيه لغاية. ما قذف كل لبنة علي جسمي
والخول جوزي عمال يدعك في زبة
جوزي نزل بسرعة واستني لما حمادة مشي
وبعدين طلع فوق وقالي تعالي عايز انيكك
خلفت ما يلمسني .. لكن هيجان حمادة خلاه ينكني غصب عني
وجاب علي وشي
نمت بعدها وانا حاسة اني بجد اتفشخت. وحاسة ان في نار في كسي وطيزي بسبب زب حمادة
ومرت شهور وانا بقابل حمادة وجوزي يتفرج ويصورنا فيديوهات وبعد ما حمادة يمشي مرعي ينكني بعد منة
لغاية ما اعترفت لحمادة علي كل حاجة
وعرفتة ان جوزي بيعرص عليا وهو اللي خلني انام معاه
وبعد كدة بقي حمادة بيجي ينكني وجوزي قاعد وبقي هو الأمر النهاي عليا مش مرعي
وكلمتة بتمشي عليا وامرة بينفذ
ومرعي لسة بيصورني وبيبعت صوري لصاحبة في منتدي العنتيل
دي كانت قصة
رشا وجوزها مرعي المعرص.. كتبت بناء علي طلب منة شخصيآ
الجزء الأول
مساء الخير جميعآ هذه القصة علي لسان رشا زوجة احد الأصدقاء
البداية اعرفكم ببطلة القصة
الأسم رشا ... المكان والسكن في احدي محافظات مصر .. العمر .. سبعة وعشرون عامآ .. الحالة الأجتماعية.. زوجة رجل معرص.. لم تنجب ***** بسبب ما في الزوج
..انا بيضاء جسمي مش تخين .. تقريبآ فلات بس عليا طيز مدورة وبارزة شكلها مغري ومثير جدآ
نبدء القصة علي لسان الزوجة مثلما روتها تمامآ
........
انا من اسرة متوسطة الحال او اقل نسبيآ نشأت في بيئة محافظة تحترم العادات والتقاليد .. لم يكن هناك شئ يسمي التحرر الفكري او الجسدي .. فقد كانت كل القيود مفروضة منذ الصغر.. وكل شئ بحساب
تربيت وترعرت في اسرة من خمسة اشخاص .. ابي وامي واخوتي الأثنان وقد كانو اكبر مني بالعمر
وكان لي ابن خال اسمه حمادة. كان اكبر مني بثلاثة اعوم وقد كنت حينها في العشرين من عمري وهو ثلاثة وعشرون عامآ
كان شاب ميسور الحال لديه محل لبيع الملابس الجاهزة .. ملابس حريمي
ابن خالي كان يسكن في بيت قريب جدآ من بيتنا والمحل كان في نفس المنزل
وكنت اشتري كل ملابسي من عند ابن خالي
حتي ملابسي الداخلية كنت اشتريها من هناك فقد كانت لديه فتاه تعمل معه بالمحل
ولظروفي الماديه ولصلة الرحم بيننا كان هو بعد شرائي لملابسي يقوم بالتخفيض لي في الإسعار.. ولم اكن اعلم بمشاعر ابن خالي اتجاهي حينها
وكان ابن خالي دائم الزيارات لمنزلنا وابي كان يحبه جدا وحتي اخواتي الشباب كانوا بيحبوا جدآ
وابي كان مش بيحب فيه شرب الحشيش ومشيةالدائم مع النسوان لكن كاشخص كان بيحبة وبيعزو
وفي يوم حمادة ابن خالي جه عندنا البيت
وطبعآ مثل العادة بابا قال لماما اطبخي علشان ابن اخوكي هيتغدا عندنا
في اليوم ده اخواتي كانوا في الشغل ومفيش غير انا وبابا وماما اللي في البيت
دخلت المطبخ مع ماما علشان اعمل الأكل مع ماما وبابا وحمادة قاعدين برا..
كل ما اخرج اجيب حاجة من برا الحظ نظرات حمادة لجسمي ولاني عارفة ان ديلة نجس كنت بضايق جدا من نظراتة لجسمي
وكنت نفسي اشتمة قدام بابا لكن مكنش في ايدي شئ غير اني احاول مخرجش كتير طول ما هو موجود
بابا:: رشا
انا من المطبخ :: نعم يا بابا
بابا:: اعملي يابنتي دور شاي علي ما الأكل يخلص
انا :: حاضر يا بابا
عملت الشاي وخرجت في ايدي الصنية
كنت لابسة جلابية ومن سوء حظي الزفت ان الزراير بتاعة الجلبية كانت مفتوحة وانا مش واخد بالي
بوطي علشان احط الشاي علي الترابيزة اللي قدام حمادة لقيت عنيه راشقة في بزازي اللي كانت مدلدلة وظاهرة له من تحت الجلبيه
انا اخدت بالة من عنيه اللي دخلت جوا الجلبية حطيت الشاي علي الطرابيزة بسرعة ومسكت الجلبية وقفلتها بأيدي ومشيت بسرعة.. بابا كان مشغول في التليفزيون ومخدش بالة من نظرات حمادة ليا
دخلت المطبخ وانا بنفخ ومتنرفزة جدا
ماما :: مالك يابت في ايه
انا :: بصي انا ذهقت من ابن اخوكي ده
ماما:: مالوا عمل ايه
انا :: عنيه مش متشالة من عليا .. وانا مش بحب كدة
ماما:: طيب متخرجيش
انا :: بابا كل شوية يندهلي هعمل ايه انا
ماما :: هو كلها شوية وهيمشي.. هنعملة ايه هنتطردو
انا:: لا يا ستي .. انا هتنيل هنا. وهستحملة
خلصنا العشا .. خرجت علشان اجهز افرش في الأرض فرشة بناكل عليها
وانا كل ما اوطي القي عنيه بتاكلني وبتفصل جسمي.. وعنيه مركزة علي طيزي
فرشت الفرشة وبدءت في اخراج اطباق الاكل
بعد ما خلصت بابا وماما وانا وحمادة نزلنا قعدنا علي الأرض
اتغدينا .. قومت شلت الأطباق والفرشة.. وعنيه مش مفارقني في الداخلة والخارجة عنيه راشقة فيا
دخلت عملت الشاي لبابا ول حمادة وانا خارجة سمعت بابا بيقول ل حمادة
انا مش هينفع اديك ردي دلوقت لازم اسأل رشا الأول واخواتها
فهمت من كلامة ان حمادة طلب ايدي من بابا
اضايقت جدآ من جوايا
حطيت الشاي ومشيت علي الأوضة بتاعتي ومخرجتش منها غير لما حمادة مشي
خرجت وكنت متخيلة بابا هيفاتحني في الموضوع لكنة مقلش ولا كلمة
وكان عادي
بابا:: نده علي ماما بعد ما قام ودخل الاوضة بتاعتة
ماما :: نعم ياحج بتنده عليا
بابا:: تعالي عايزك في موضوع
ماما دخلت وقفلت الباب وراها وانا قاعدة علي اعصابي وخايفة ان بابا وماما يوفقوا علي حمادة
بعد نص ساعة ماما خرجت من عند بابا
ماما:: رشا تعالي عايزاكي
انا :: ماشي.. وخدتني في الأوضة بتاعتي
ماما:: ابن خالك طلب ايدك من ابوكي
انا:: وبابا رئية ايه يا ماما
ماما:: بابا بيقول الرئ الأول والاخير ليكي
انتي ايه رائيك
انا:: لا يا ماما مش هتجوز حمادة.. اه هو شخص جدع وراجل ومحبوب .. بس بتاع نسوان وانا مش عايزة راجل عنيه زايغة
ماما:: طيب بابا بيقولك فكري ومعاكي اسبوع وبعدين تقولي قرارك
:: مش محتاجة افكر.. لو قعدت سنة بردو مش هوافق
ماما:: عمومآ محدش فينا هيجبرك علي حاجة المهم بردو ادي لنفسك وقت تفكري وتقرري
انا :: ماشي بس انا بقولكم من دلوقت انا انا مش هتجوز حمادة
بعد يومين كنت نازلة اشتري شوية حاجات لذوم البيت سمعت حد ورايا بينده عليا
التفت لورا وبصيت. لقيتة حمادة
حمادة :: رشا انا عايز اتكلم معاكي ممكن
انا :: حمادة احنا في الشارع وكدة ميصحش
حمادة:: ايه يعني في الشارع .. انتي قريبتي علي فكرة والناس لو شافتك معايا مش هتقول حاجة
انا :: عايز تتكلم معايا في ايه؟ لو علي طلبك يا حمادة فالرد هيجيلك مع بابا
حمادة:: انا بحبك يا رشا .. وحلم حياتي انك تكوني مراتي
انا :: بتحبني ؟ وده من امتي ؟
حمادة :: بحبك من زمان اووي وكان نفسي اتقدملك من زمان
انا:: طب بص يا حمادة انت كاشخص كويس جدا واي واحدة تتمني تكون مراتك بس مش انا.. انا مش هتجوز واحد كل همة الستات
قولت له الكلمتين دول ومشيت علي طول وهو وقف في مكانة من الصدمة اللي اخدها مني
مرت الأيام والشهور حمادة مبقاش بيجي عندنا زي الأول ... بقي كل فين وفين علي ما بيجي ممكن كل شهر او شهرين مرة
بس كان علي طول شايفني في الرايحة والجاية ونظرانة ليا زي ما هي
حمادة بعد خمس شهور اتقدم ل واحدة من عندنا في الشارع وبعد كام شهر كانت دخلتة
اتجوز وقولت خلاص كدة اكيد خالة هيتصلح.. لكن ديل الكلب بقي ... نظراتة لجسمي ولكل ست معدية او رايحة تشتري من عندة ملابس نظرات واحد جعان وعمرة ما شاف ست
....
بعد مرور تقريبآ سبعة اشهر بدءت الخظ نظرات شاب ساكن عندنا في المنطقة
الشاب ده كنت عرفاه وكل المنطقة تعرفة
شاب جدع .. طيب ... خجول .. كل الصفات اللي فيه تتمناه اي واحدة
بدءت اشوف نظراتة ليا .. كان فيها اعجاب
مع مرور الوقت والايام بدءت انا كمان اميل له وحسيت اني وقعت في غرامة
لغاية ما في يوم الشاب ده قابل بابا في الشارع وقالة انة عايز يزورنا هو ومامتة في البيت
بابا رحب بيه وعرف انة جاي يتقدملي
وحدد معاه ميعاد بعد يومين
لقيت بابا بعد ما اتعشينا بيقول لاخواتي ان مرعي جاي يتقدم لأختكم رشا
انا سمعت كدة وقلبي كان هيقف من الفرحة
ماما عرفت لما بصت في وشي وقالت
يجعلة من نصيبك يابنتي
ماما دخلت ساأتني عن رئي بعد ما دخلت الأوضة بتاعتي وقولت ليها انة شاب معروف وكويس ومفيش مانع اني ارتبط بيه
ماما خرجت وعرفت بابا واخواتي الشباب
اني موافقة وانهم لما هيقعدو مع مرعي يحددو ميعاد الخطوبة
تاني يوم مرعي جه هو مامتة في الميعاد المحدد وقعد هو وبابا وماما واخواتي ومامتة وبقوا بيتكلمو مع بعض شوية عملت انا الشاي ليهم وماما خرجت علشان تقولي دخلي الشاي
دخلت الشاي وخرجت بسرعة
بعد ساعة ونص مرعي ومامتة مشيو وماما قالتلي انا بابا قالهم هيرد عليهم بعد اسبوع
فلما سألت ماما ليه مقلش اننا موافقين
ماما قالت .. بابا محبش يحسيهم اننا موافقين علي طول وحابب يعمل قيمة وقدر ليكي عندهم.. اقتنعت بكلام ماما وقولت كدة احسن فعلا
بعد اسبوع بالظبط كان بابا قابل مرعي وقالة اننا موافقين عليه ويجي تاني علشان يحددو ميعاد الخطوبة ويتكلموا في تفاصيل الجواز
مرعي كان مستعجل وقال لبابا انة جاي بكرة بعد العشا هو ومامتة واخوه الكبير
وفعلا تاني يوم بالليل في الميعاد مرعي كان هو واخوه ومامتة عندنا في البيت واتفقوا علي كل حاجة وان الدخلة هتكون بعد ستة اشهر والخطوبة والشبكة هتكون عالديق في البيت الأسبوع اللي جاي
والشبكة هتكون عبارة عن ثلاث خوايش ذهب وسلسلة وحلق ومحبس ودبلة
بعد ما مرعي اتفق مع بابا علي كل التفاصيل
واخواتي وافقو علي كل حاجة
بابا قال ل مرعي شوف حماتك واتفق معاها هتنزلوا امتي تشترو الدهب
مرعي اتكلم مع ماما واتفقوا بعد يومين هينزلو يشترو الدهب وطبعآ انا اساسي معاهم علشان هختار دهبي
مامة مرعي واخوه مشيوا بعد ما بابا عشاهم وفضل مرعي .. قعدنا انا وهو وبقي عمال يحكيلي عن نفسة وطبعآ كنا قاعدين لوحدنا في الأوضة بتاعة الضيوف
قعدنا انا ومرعي وفضل يكلمني عن نفسة وعن شغلة وهو معجب بيا من سنة تقريبا
بصراحة حسيت قد ايه براحة نفسية له
واعجابي به تحول ل حب حقيقي
بعد ما مرعي مشي وانا دخلت علي سريري
سرحت في مرعي وحياتي الجديدة معاه
واني هتحول من انسة الي زوجة مسؤلة عن بيت وزوج ورسمت حياتي بخيالي
وازاي هتعامل مع زوجي والحياه كلها رسمتها بالورود
بعد يومين صحيت الصبح علي صوت ماما بتصحيني علشان اقوم احضر الفطار لأخواتي ول بابا .. بعد ما قومت وفطرت اخواتي وبابا .. وكل واحد راح لشغلة ماعدا بابا اخد اجازة علشان احتمال ينزل معانا
علي الساعة اتنين بعد الضهر مرعي ومامتة جم عندنا وانا وماما كنا لابسين ومستنينه
وفعلا نزلنا واشترينا الدهب وسط زغاريط مامتة ومامتي وجبت الدهب فرجتة لبابا وماما فرجتة للجيران.. وبعدها مرعي طلب ياخد الدهب يفرج اهلة وجيرانة عليه ويجيبوا بكرة
مرت الايام والأسبوع جري وتمت خطوبتنا انا ومرعي وسط افراح الأهل والاحباب والزغاريط ... وبقيت انا ومرعي بنخرج ونتفسح وبصراحة كان حنين اووووي عليا
ومكنش يشوفني محتاجة حاجة الا ميجبهالي
مع تكرار خروجنا مع بعض حسيت اني بقرب من مرعي اكتر من الأول وهو كان بيشجعني علي كدة وكان ديمآ بيسبق بحنيتة وعطفة عليا
ومع مرور الوقت حواجز كتير بينا اتشالت وبقي اكثر جرائة معايا .. والغريب اني انا كنت حابة جرأتة دي وكنت بتمني انة يفضل علي طول كدة
اوقات كتير واحنا ماشيين وايدي في ايدو مأنجشين بعض كان يخبط كوعة في صدري
ويبصلي ويضحك
الجراء بعد كدة تحولت لطلبات اكثر جرائة
في يوم كان عندنا في البيت وكنا انا وهو لوحدنا في الاوضة
ماما برا بتعمل اكل وبابا واخواتي في شغلهم
لقيتة طلب مني يبوسني في شفايفي.. في الأول رفضت بس مع الحاحة معرفش ليه خليتة باسني.. وهو بيبسني جسمي كلة سااب وحسيت اني متثارة جدا
لقيتة عصر شفايفي بين شفايفة وايدو راحت مسكت بزازي
اااااه غبت عن الدنيا كلها في الوقت ده
ولقيتة مسك ايدي وحطها علي زبة
اول مرة اصلا في حياتي ايدي تروح في مكان ده لحد .. لقيت حاجة جامدة اووي ومنتصبة وحسيت بسخونتة رغم انة لابسة بنطلون
الاول شلت ايدي وحسيت اني متكهربة وخايفة ماما تشوفنا .. هيبقي يوم اسود علي دماغي لو ماما حست او شافت
بس هو رجع مسك ايدي تاني وخلاها علي زبة
وايدو شغالة تفعص في بزازي وعيونا كل شوية تراقب الباب
وانا غصب عني لا ارديآ لقيت نفسي عمالة اضغط علي زبة وامسكة
ومرة واحدة طلب مني منديل.. قومت جبت له حتة قماش بيضة شبه المنديل. اخدها مني بسرعة وكان ماسك زبة وفتح السوستة بسرعة
يانهااااااار اسود ... ايه ده ... مرعي طلع زبة من السوستة بعد ما ادي ضهرة للباب
انا ڜفتة كام هيغمي عليا
زبة كبير اووي وشكلة مثير جدا .. ولاني عمري ما شوفت زب ... كنت هموت من منظرو
ومسك المنديل وحطة علي راس زبة وضغط بيأدو وحسبت جسمة بيتخشب
وببص لقيت المنديل اتغرق .. دي اول مرة في حياتي كمان اعرف ان زب الراجل بيطلع ميا كدة وبتكون هي دي سبب الخلفة والعيال
طبعآ مرعي فهمني بعد كدة ..
تكررت الزيارات بتاعة مرعي وبدء يطلب مني امص زبة.. وبصراحة مكنتش برفض لاني اتعودت علي كدة وكان بيخليني ابلع اللبن اللي بينزل من زبة
وفي مرة ماما خرجت تجيب حاجة وكانا قاعدين في الصالة ماما قالت رايحة تجيب حاجة ومش هتتأخر وقالتلي بيني وبينها اسيب باب الشقة مفتوح
ماما خرجت من هنا ولقيت مرعي بيقولي نفسي احط زبي في طيزك
انا :: انت اتجننت .. اولا ماما ممكن تدخل علينا في اي وقت .. ثانيآ مينفعش ممكن زبك ينزل تحت ويفتحني
مرعي :: متخفيش انا هبقي محرص .. علشان خاطري
بصراحة ان كان هو نفسة قيراط انا كان نفسي 24 ووافقتة علي جنانة
خلاني وشي للحيط بعيد عن باب الشقة اللي سبناه مفتوح ورفعلي الجلبية وقلعت الكلوت وشلتة تحت الكنبة
علشان لو ماما جت مش لسة هلبس
قالي فلئسي فلئست فعلا
ولقيت حاجة دافية اووووي علي خرم طيزي
زب مرعي ... وفضل يمشيه علي خرمي .. وبعدين بل خرم طيزي بالتفافة وحط راس زبة علي فتحة طيزي .. وبدء يضغط لغاية ما راس زبة حسيت انها عورتني
فضلت اقول لا يامرعي بيووجع .. زبك مش هيدخل علشان تخين وهيعورني
لكنة مكنش سامعني لانة غايب عن الوعي
ومرة واحدة ضغط عليا كنت همووووت واصرخ من الوجع
ولقيتة دخل زبة في طيزي وبينكني وانا ناقص اعيط من الوجع
مفيش ثواني لقيت مراعي جاب لبنة جوا طيزي ... واللي كان مارد من ثواني لقيتة كش ونام
استغربت .. هو جابهم بسرعة ليه
لقيت وشة مضايق وبيقولي معلش انا جبتهم بسرعة علشان مرتبك
انا :: عارفة يا قلبي .. بعدين راح تتعود
انا صدقت انة جابهم بسرعة علشان كان مرتبك وكمان قولت علشان اول مرة اكيد
الجزء الثاني
قومت بسرعة جبت فوطة مسحت لمرعي زبة ومسحت طيزي وحطيت الفوطة في الحمام علشان اغسلها قبل ما ماما تجي
وبعدها خرجت ولبست الكلوت وقعدنا زي ما كنا قاعدين. ... وبعد شوية ماما جت
بعد تقريبآ ساعة مرعي استأذن ماما ومشي
بحجة انة وراه مشوار.. بس انا كنت شايفة انة كان مضايق علشان جابهم بسرعة معايا
خاصة انة كان علي طول بيحكي انة جامد في الجنس وانة هيموتني تحت منة
بعد يومين لقيت مرعي بيتصل بيا فون بالليل وكنت ساعتها قاعدة سهرانة بتفرج علي فيلم
اخدت التليفون ودخلت الأوضة علشان اتكلم معاه براحتنا
انا :: الو ايه ياعمري اخيرآ افتكرتني
مرعي :: عاملة ايه يا حبيبتي.. معلش من ساعة اخر مرة وانا كنت مضايق
انا :: مضايق؟ ليه انا عملت حاجة ضايقتك
مرعي :: لا خالص .. انتي فاهمة انا اقصد ايه متستعبطيش
انا :: وحياتك عندي مش عارفة انت تقصد ايه ... ااااه افتكرت تقصد
مرعي :: اه اقصد كدة .. انا كنت خايف ومرتبك بس انا لازم اعوض اليوم ده في اقرب وقت ضروري
انا :: تعوض ايه ؟ انت مجنون؟ اللي حصل ده عمرة ما حيحصل تاني .. انت عايز تضيعني
مرعي :: اضيعك ايه بس .. متخفيش انا باخد بالي كويس وعارف انا بحطة فين
انا :: يا حبيبي انت متخيل اني هقبل اخليك تحط فيا تاني من ورا؟ انت شرمتني .. دانا مكنتش عارفة اعمل حمام بسببك ولا كنت بعرف اقعد اصلا
مرعي :: المرة الجاية هبقي اعمل حسابي
هي نقطة زيت والدنيا هتوسع وهتحسي بالمتعة
انا :: لا يا حبيبي انسي خالص وشيل من دماغك الموضوع ده.. لا زيت ولا سمنة
مرعي :: وانا لازم اثبت رجولتي قدامك مليش فيه .. يا اما بجد هزعل وهفضل زعلان علي طول
انا:: يا حبيبي انت عارف انا ميرضنيش زعلك بس كمان .. بتاعك تخين اووووي وبيوجع بطريقة رهيبة
مرعي :: لا متخفيش بجد المرة دي مش هتتوجعي
انا:: طب وده هيحصل فين اصلا
مرعي :: مش عارف بس انا مستني اي فرصة وبفكر في خروجة اقدر اعمل فيها كدة ومش لاقي
انا :: لا طبعآ مينفعش.. المهم بقي انت وحشتني اوووي
مرعي وانتي كمان يا قلبي
وفضلنا نتكلم اكتر من ساعة لدرجة انة ناكني في التليفون
طبعآ مكنش بيحصل بينا كدة في التليفون
كان كبيرو يقولي بزازك حلوة .. نفسي اخدك في حضني.. لكن المرة دي مارس معايا الجنس بالكلام لدرجة اني كنت بتخيل كل كلمة بيقولهالي
بعد ما خلصت المكالمة معاه لقيت الكلوت بتاعي غرقاااااان
قومت غيرت الكلوت بتاعي وبعدين نمت
بعد مرور شهر
....... .
بابا راح الشغل واخواتي وماما جالها تليفون من حمادة ابن خالتي وقالها خالتي تعبانة جدا ونقلوها المستشفي
ماما سألتة عن اسم المستشفي وبعد ما قفلت معاه جريت علي الأوضة بتاعتها لبست هدومها وراحت المستشفي
الكلام ده كان عالساعة 12 الضهر ..
فتحت التليفزيون بعد ما ماما مشيت لان مكنش فيه حاجة تتعمل .. الاكل معمول من امبارح ويدوب عالتسخين .. والشقة متروقة من الصبح ماما روقتها
قاعدة فاضية مش ورايا حاجة اعملها
قولت اكلم مرعي وارغي معاه شوية وكنت ناسية خالص ان مرعي في اليوم ده بياخد اجازة من الشغل .. كان يوم الأحد
وكنت ناسية كمان ان مرعي ما هيصدق يلاقي فرصة اني اكون وحدي في الشقة
اتصلت بمرعي . رد عليا وبقينا بنتكلم بتاع ربع ساعة وانا زي الهبلة قولت له ان امي راحت عند خالتي في المستشفي وانا تعبانة اوي واني قاعدة لوحدي ذهقانة
لقيت مرعي.. قاعدة لوحدك في الشقة ؟
انا :: اه اشمعني
مرعي :: طب اقفلي يا رشا
انا :: انا قولت حاجة دايقتك؟
مرعي :: نص ساعة بالكتير ساعة الا ربع وهكون عندك
انا :: عندي فين وروحت لطمة علي وشي وافتكرت كلام مرعي معايا من فترة
وراح قافل من غير ما يرد حتي عليا
لو قولت مكنتش عايزة مرعي يجي هكون كدابة . مش علشان الجنس والكلام ده .لا علشان هو بجد وحشني وكنت محتاجة حضنة اوووي.. وشوية من قلة ادبة ميضرش
ههههههههههه
قومت دورت علي ازازة الزيت وامنت عليها علشان عارفة مرعي لما هيجي مش هيسبني في حالي وهنكني في طيزي يعني هينكني
المهم فات بتاع ساعة ولقيت مرعي بيرن عليا وبيقولي انة طالع عندنا افتح باب الشقة
فتحت باب الشقة ومفيش دقيقة مرعي كان جوا الشقة
قفلت الباب وراه .. وراح ذنقني في الباب ولذق فيا من ورا وفضل يبوس في رقبتي من ورا. وايدو بتحسس علي جسمي كلة
انا :: مالك جاي مستعجل كدة لية يخرب بيتك سيبت اعصابي
مرعي :: يخرب بيت جسمك يا رشا .. هموت يابت وانيك كل حتة فيكي مش طيزك بس
فضل يذنق فيا بكل قوتة وايدو راحت لبزازي يفعص فيها ويقفش وانا روحت بطيزي وضهري عليه اكتر علشان احس بزبة اللي كان واقف ومستقر بين فلقتين طيزي
بعد ما مرعي هراني تقفيش وتحسيس وتحرش
قالي تعالي علي الأوضة بتاعتك عايز انام معاكي علي سريرك علشان تفضلي فاكرة اللحظة دي كل ما تحطي جسمك عليه
وهاتي معاكي زيت او كريم
دخلت الحمام وبعدين خرجت جبت الزيت
دخلت الأوضة لقيت مرعي قالع ملط .. مش لابس اي حاجة
اوووو شكل زبة وهو منتصب وعريان خلاني هايجة اوووي
دخلت وقفلت الباب ورايا ورحت قعدت جنبة عالسرير مكسوفة
راح نايم علي جنبة وبقي اتجاهي وقلي اقلعي
انا :: اقلع ايه عيب
مرعي :: عيب عليا .. اخلصي. قبل ما حد يجي
انا افتكرت ماما ... قلعت وفضلت بالسنتيان والكلوت راح هاجم عليا وقلعني السنتيان واخد بزتي الشمال بين شفايفة وبقي عمال يمص ويرضع وبأيدو التانية بيقفش في بزي اليمين
احساس روووووعة استحالة اصفة .. متعة متعة وهو بيرضع ويقرص في بزازي
غمضت عيوني وسبت نفسي لمرعي يعمل فيا اللي هو عايزو .. يكش يحط زبة جوا كسي ويفتحني
كنت مسلوبة الأرادة.. مش حاسة بأي شئ غير المتعة والأثارة والنار اللي مسكت وولعت في كسي
ايد مرعي نزلت علي بطني وفضلت تنزل تنزل لغاية ما وصلت لكسي
وبطرطيف صوابعة بقي عمال يحسي علي كسي من قدام وبكل رقة وحنية وبطئ
اووووووووف بقي مش قااادرة بجد
كان نفسي انيم مرعي في الوقت ده علي ضهرو وامسك زبة الواقف ده وارشقة جوا كسي واقعد عليه علشان نار كسي تبرد وزبة يجيب لبنة كلة جوايا
مرعي قالي مش واحشك زبي ولا ايه
انا :: وحشني اوووي
مرعي :: طيب انزليلة طالمة واحشك
نزلت لزبة .. شكلة جميل اوووي وهو واقف وشامخ كدة وقربت عليه وحطيتة جوا بوقي ومصيتة
وانا بمص حاسة بطعم مرار في بوقي .. مرعي حس بيا اني مضايقة
مرعي :: مالك
انا :: معرفش بس فيه مرار في بوقي من زبك..انت حاطط حاجة ؟
مرعي :: ارتبك ونبرة صوتة اتغيرت وقالي لا لا خالص
انا :: كمان حاسة ان بوقي اتخدر !
مرعي :: لا مش حاطط حاجة .. انا هقوم اغسلة كويس
مرعي راح الحمام وانا اتأكدت ان مرعي حط حاجة لزبة علشان ميجبش بسرعة
انا معرفش طبعآ حاجة عن المواضيع دي
بس مش غبية .. مش اول مرة امص زبة
ودي اول مرة احس بالطعم ده وكمان بوقي اتخدر
مرعي غسل زبة بالصابون كويس ورجع نام علي ضهرة وقالي انا فعلا محطتش حاجة انا بس غسلتة علشان انتي تكوني مطمنة
مردتش عليه لاني كنت مشتاقة لزبة اوي
ونزلت مسكت زبة بأيدي بكل حنية وبقيت بدعك فيه براحة اووووي وعاضة علي شفايفي من منظرو
ونزلت بشفايفي ابوس راس زبة وانزل ل تحت شوية شوية لغاية ما وصلت لبضانة
وبعدين اخدتة بين شفايفي وبقيت عمالة امصة وارضعة وبأيدي عمالة العب في بضانة
مرعي كل شوية يشيل زبة من بوقي ويقولي براااحة ويتحجج علشان افصل شوية وبعدين ارجع امص
بعدين راح قالي نامي علي بطنك انا مش قادر عايز انيكك
انا :: حط الأول زيت علشان خاطري
رشا كانت حاطة ازازة الزيت علي جنب
نزل فتحت الأزازة وفض شوية علي خرم طيزي وخد شوية دعك بيهم زبة
وبعدين راح نايم فوق مني وزبي بين فلقتين طيزي وفضل يدعك بزبة في خرم طيزي
الزيت كان عامل احلي زفلطة والدنيا كانت جميلة اووووي
بعدين راح مسكني من وسطي ورفعني لفوق شوية.. خلاني في وضع الفرسة
وراح تف علي خرم طيزي وحط زيت تاني
ومسك راس زبة وبدء يضغط براااحة برااااحة .. واحدة واحدة .. بدءت احس بزبة بيدخل جوا طيزي بكل سهولة ويسر
ااااااه اااااااه علي ده احساس
زب يكون جوا طيزك وشغال ينيك فيكي وانتي مفلئسة ومفيش اي وجع .. مفيش غير المتعة
فضل مرعي ينيك فيا ويدخل زبة ويخرجة لغاية ما بدءت احس ان مرعي بقي عنيف وقوي وبيرزع زبة جوايا بكل قوتة ومرة واحظة مسكني من لحم طيزي اللي في الجناب وضغط ضغطة جامدة وحشرني تحت منة ولقيت حاجة عمالة تنزل جوايا كتير وسخنة
عرفت انة جابهم جوايا
لسة هيقوم من عليا قولت له لا خليك نايم فوق مني شووووية
بعد ما خلصنا خالص حسيت ان مرعي اتبسط انة اثبت ليا رجولتة وفحولتة
وكل شوية يقولي صدقتي ان المرة اللي فاتت جبتهم ليه بسرعة .. علشان كنت خايف ومرتبك
وانا طبعآ اقولة اه ياقلبي مصدقاك
مرعي مشي بعد ما رزعني الزبر التمام وخلي طيزي شربت لبنة
وبقينا كل ما تحصل اي ظروف اتصل بمرعي يجي ينكني في طيزي ويمشي
مرة الأيام والشهور بسرعة البرق وجه موعد زواجي من مرعي
كنت خلصت جهازي ومرعي جاب شقة واشترينا العفش بعد ما شطب الشقة من مجاميعو
واتجوزت مرعي وقضينا اجمل شهر في حياتي اخدني وسافرنا الأسكندرية نصيف هناك ونقضي شهر العسل
ولكن كانت المفاجئة بالنسبة ليا بس قولت يمكن علشان لسة عرسان جداد مرعي حابب يتمتع
مرعي مكنش بيغير عليا زي ما كنت متخيلة
بالعكس لقيتة جايبلي مايوه حتتين فقط
وخدني شاطئ كل اللي فيه كدة ستات ورجالة مش لابسة غير مايوه ولا كأنها لابساه
محبتش اضايقة واعترض مع اني كنت مضايقة منة ازاي يخليني اشوف كدة
الرجالة زبها مرسوووم وكأنهم مش لابسين اي حاجة
وانا كمان لما لبست المايوه اول مرة مكنتش قادرة اطلع من الشاليه بسبب اني حاسة اني عريانة ملط وحاسة ان الكل شايف اقل تفاصيل جسمي
الي اللقاء في الجزء الثالث والأخير
الجزء الثالث والاخير
كنت مضايقة من جوايا خصوصآ اني جاية من بيت محافظ والعادات والتقاليد كان هي اساس وقواعد حياتنا
وكل اللي دار بيني وبين مرعي حوار بسيط
علي موضوع المايوه اول ما جابهولي
مرعي كان جايبة من قبل زاوجنا ومش جايب مايوه واحد. لا ده جايب اربع مايوهات اشكال مختلفة
انا :: ايه دول يا مرعي سنتيان وكلوتات جايبهم ليا
مرعي :: وهو بيضحك ياحبيبتي دول اسمهم مايوة .. علشان لذوم البحر
انا :: انت اكيد بتهزر ! صح بتهزر مش بتتكلم جد
مرعي :: لا بتكلم جد مش بهزر دول ما يوهات علشان تنزلي بيهم البحر
انا :: انت هتقبل اني البس دول ؟
مرعي :: بصي يا رشا .. احنا مش هنكون في الحارة علشان نخاف من كلام الناس.. احنا رايحيين بحر وميا وشط وكمان كل اللي هناك هيكونوا كدة محدش هيكون فاضي يبص ليكي او يركز معاكي.. احنا رايحيين شط وبحر راقي وغالي مش اي حد بيدخلوا
انا :: بس انا استحالة البس ده
مرعي :: لا هتلبسية علشان خاطري ..
انا :: انت مش بتغير عليا يا مرعي
مرعي :: مين قال كدة بس احنا لازم نعيش حياتنا ونتمتع من غير من نفكر في كلام الناس .. وانا. فهمتك المكان اللي رايحينة كلة هيبقي كدة فمش هتبقي الوحيدة اللي لابسة كدة
تعبت من المناهدة مع مرعي وسكت وقولت خلاص طالما هو عايز كدة وحابب اخرج بالشكل ده
الكلام ده كان ليلة سفرنا .. قبل ما نسافر بكام ساعة
لما سافرنا ولبست المايوه بجد مكنت حاسة نفسي عرياتة وخايفة اخرج من الشاليه والقي نظرات الناس بتاكل جسمي.. لكن مرعي شجعني ومسكني من ايدي وروحنا البحر
شوفت هناك العجب.. اشكال والوان من الستات اللي تقريبآ ملط .. ورجالة مش لابسة غير حتة بوكسر وكل واحد زبة منفوخ قدامة
ومرعي كل شوية يبصلي ويشوف رد فعلي
وانا كنت حاسة ان مرعي مبسوط بس كدبت نفسي .. ازاي راجل هيقبل ويتبسط ان مراتة تبقي كدة وتبقي شايفة كمية الأزبار المنتفخة دي
لكن الحقيقة اللي اكتشفتها بعدين ان مرعي جوزي راجل عرص .. او بمعني اصح ديوث
ومتعتة انة يشوف الرجالة بتنهش في لحمي بعيونها
نزلنا البحر وعومنا وانبسطنا وبعد العصر كدة خرجنا ر اتغدينا في مطعم قريب من الشط وكانا بلبس البحر عادي لانة مطعم جوا الشط وبعدها رجعنا الشط تاني
لقيت مرعي جايب فرشة كدة بتتباع هنا وفرشها علي الرملة وقالي مددي جسمك
بصيت له بأستغراب وذهول .. امدد فين ياعم انت؟
مرعي :: ايه ياستي مالك .. ما الناس كلها نايمة اهي .. هو مفيش غيرنا
يامرعي مش هينفع وروحت قايلة بصوت واطي وبوشوشة.. انت مش شايف انا عاملة ازاي .. لحمي كلة هيبقي للناس كدة
مرعي :: بطلي تخلف وتفكير رجعي .. محدش هنا فاضي يبص علي حد .. كلة جاي يستمتع بوقتة
وفعلا نمت .. بس مكنتش من جوايا مسترريحة لكن اعمل ايه جوزي هو اللي بيطلب مني كدة
مرعي :: خدي راحتك يا حبيبتي وعايزة تغمضي عيونك وتستمتعي بالشمس متتكسفيش
انا :: مع اني مش عارفة بس حاضر وفعلا غمضت عيوني بس التفكير في تصرفات زوجي اللي مكنتش اتوقع انة كدة ابدا وخاصة اننا لسة عرسان جداد ملناش كام يوم .. والدنيا عندة فري وعادي خالص
مر يومين واحنا في المصيف. وكنت بدءت خلاص اتعود علي خروجي بالمايوه والخجل والكسوف راحو .. صحيت تالت يوم ببص علي جوزي جنبي ملقتوش في الأوضة ..دورت عليه في الشاليه كلة ملقتوش.. دخلت اخدت حمامي وخرجت و فضلت مستنية مرعي لما يجي ولكنة مجاش غير بعد ساعتين .. كانت الساعة عشرة الصبح لقيتة بيفتح باب الشاليه ..
انا :: كنت فين يا مرعي انا صاحية من 7الصبح وملقتش
مرعي :: تخيلي مين جه هنا يقضي كام يوم
انا :: مين ؟
مرعي :: حمادة ابن خالتك
انا :: نعم !.. انت بتتكلم بجد. . حمادة ابن خالتي جه هنا ؟
مرعي :: اه وانا خرجت جبتة من برا ودخلتة من البوابة
انا :: طب ليه .. واشمعني المكان ده بالذات .. وهو عرف منين اننا هنا اصلا
مرعي :: عرف من ابوكي .. سالة بيطمن عليكي وعرف وبعدين هو كدة كدة كان ناوي يطلع يصيف هو ومراتة بس لما عرف اننا هنا اتصل بيا الصبح وعرفني انة برا عالبوابة
انا :: هو مش عارف اننا عرسان جداد والمفروض يخلي عندة ذوق
مرعي :: ياستي هو احنا هنقولة جيت ليه ؟
الراجل جاي يتفسح بفلوسة
انا :: بص انا كدة مش حعرف انزل البحر ولا اعرف البس المايوه
مرعي :: ليه بقي ؟ انتي مراتي علي فكرة مش مراتة هو .. وانا قابل مراتي تلبس كدة
انا :: لا مش هينفع البس كدة قدام ابن خالي
مرعي:: لا هتلبسي وتعيشي زي ما احنا حابين مش زي ما ابن خالك عايز.. انتي مراتي ومحدش له كلمة عليكي غيري
انا :: يا مرعي انت مش فاهم
مرعي :: طب فهميني انتي
انا :: افهمك ايه بس .. بص حمادة اتقدملي وانا رفضتة
مرعي :: وايه المشكلة في كدة ؟
انا :: مأنا خايفة اقولك
مرعي:: خايفة؟ في ايه بقي معرفوش
انا:: بصراحة حمادة ده بتاع نسوان وعنيه علي طول علي جسمي ومش بيتكسف ولا بيراعي انة ابن خالي والمفروض اكتر حد يخاف عليا هوا
مرعي:: لا يا ستي انتي بس اللي شكاكة اكيد . ثم كمان انتي الاول مكنتيش مخطوبة وطبيعي انة يتقدملك لو كان معجب بيكي. لكن انتي دلوقت مراتي
انا:: بصيت بأستغراب لمرعي اللي مبقتش فاهمة هو ازاي كدة وقولتلة .. انت شايف كدة.. انا مش خارجة وتعبانة
فضلت طول اليوم حابسة نفسي في الشاليه ومرعي كل شوية يتصل عليا
وانا اقولة مش نازلة .. هو كان عارف اني مش تعبانة وان عدم نزولي من الشاليه هو وجود حمادة ومراتة هنا
علي العصر كدة لقيت مرعي بيتصل بيا وبيقولي ان حمادة ومراتة جايين زيارة ليا لما عرفوا اني تعبانة .. وانة اتحرج منهم ومعرفش يقولهم ايه
انا:: طيب اصبر ربع ساعة هلبس هدومي
بعد تلت ساعة كان مرعي جه ومعاه حمادة ابن خالي ومراتة شرين خرجت سلمت عليهم.. وكنت اول مرة اشوف مراتة شرين
هي مش جميلة اوي لكن ملامحها حلوة.. متوسطة الطول .. بيضاء .. شعرها بني غامق .. عيونها عسلية فاتحة .. وزنها تقريبآ 80 او اقل
حمادة :: عرفني بمراتة .. شرين كان نفسها تتعرف عليكي يا رشا
انا :: اهلا شرين انا كمان كان نفسي اتعرف عليكي
شرين :: تسلمي .. مع انك حتي مزورتنيش خالص في بيتنا
انا :: معلش يا حبيبتي كان غصب عني مكنتش بخرج من بيت بابا كتير .. المهم اني اتعرفت عليكي ياقمر اهو
مرعي :: انت منورنا يا حمادة وانا مبسوط جدا انك جيت تقضي الصيف هنا
حمادة :: واحنا كمان يا مرعي مبسوطين
شرين كانت شخصية اجتماعية وبغض النظر عن وجه نظري في جوزها لكن مع الوقت دخلت قلبي وبقيت حاسة براحة نفسية ليها
لانها كانت شخصية طيبة .. اجتماعية
قضينا اليوم كلة مع بعض .. ومرعي خرج هو وحمادة راحو يشترو العشا من برا
مرعي وحمادة بقوا تقريبآ اصحاب .. وانا ومرات حمادة. بقينا قريبين من بعض
وكانت بتحكيلي عن حياتها قبل الزواج وازاي حبت حمادة وكدة يعني
اليوم عدي بسرعة وحمادة ومراتة مشيو راحو الشاليه بتاعهم
وانا ومرعي روحنا الاوضة علشان ننام ..
لقيت حمادة عمال يشكر في حمادة وانة شخصية كويسة وانة حابب شخصيتة
وبعدين كلامة معايا بقي عبارة عن اسألة
مرعي:: رشا عايز اتكلم معاكي بصراحة في موضوع حمادة
انا :: انا مش بخبي عليك حاجة .. اسأل
مرعي :: هو حمادة كان بيبص ازاي عليكي قبل ما نتجوز
انا :: عنيه كانت علي طول عليا في الرايحة والجاية
مرعي :: ايوة يعني علي جسمك ؟
انا :: امال تفتكر علي ايه .. طبعآ علي جسمي
مرعي:: بصراحة انتي عليكي طيز جامدة اكيد اكتر حتة كان بيبص عليها
انا:: مش فاهمة . دي حاجة حلوة يعني؟
اتحرج وحس اني مضايقة راح ضاحك وقالي بهزر يا ستي مالك قفشتي ليه
انا :: لا انا بسألك بس
مرعي:: طيب انتي بصراحة كنتي بتحسي بأيه من جواكي .. انا اعرف اي واحدة بتحب تشوف نظرات الناس والاعجاب
انا:: لا طبعآ انا كان نفسي اولع فيه .. انا مبحبش كدة
حسيت ان مرعي اضايق .. وبدءت اشك فيه بجد
المهم قام طفي النور و نمنا
صحيت الصبح. لقيت مرعي صاحي وعامل شاي وبيفطر بسندوتش جبنة
روحت غلست وشي وعملت فطار ليا وفطرت
لقيت مرعي بيقولي. يلا علشان حمادة ومراتة مستنينا علي الشاطئ
انا :: طيب انا مش هلبس المايوه علشان بجد مش هينفع
مرعي :: احنا اتكلمنا قبل كدة في الموضوع ده وهتلبسي المايوه يا اما نمشي خالص من هنا
احنا جايين نقضي شهر العسل ونتمتع
بعد مشادات بيني وبينة وتصميم مرعي علي لبسي المايوه
اضريت البس المايوه وخرجنا روحنا الشاطي
كسي كان مرسوم ومنفوخ جدآ في المايوه ومرعي كان مبسوط جدآ. لدرجة انة مسكني من كسي قبل ما نخرج من الشاسية وقالي
بمووووت في شكل كسك كدة
روحنا الشاطئ وكان محجوز لينا طرايزة بشمسية كبيرة وحمادة ومراتة كانوا في انتظارنا
حمادة اول ما شافني .. اللي كنت خايفة منة حصل.. عينة رشقت في كسي وكان ناقص يقوم ياكلة اكل .. والعرص مرعي كان في قمة النشوة وهو شايف حمادة بيبص علي كسي
قعدنا شوية وبعد كدة حمادة قام اشتري كورة وقالنا .. هو احنا هنفضل كدة قاعدين
هو مش احنا جايين ننبسط
واقترح علينا نلعب لعبة اسمها الكلب الحيران
واحد يكون في النص والتلاتة يحدفو لبعض الكورة واللي في النص يحاول يخدها
واللي تتاخد منة الكورة هو اللي ينزل في النص بعد كدة
عملنا قرعة وكان حظي اني انا اللي في النص
بدءنا اللعب وكنت بجري واحاول اخد الكورة من ده او دي وكنت كل ما اجري بزازي وطيزي من شدة ما هما طراي كانوا بيرقصو
وحمادة كان مركز في جسمي.. ومرعي مركز مع نظرات حمادة ليا .. وانا وشرين زي الهبل مش حاسين
كنت مل ما احاول اخد الكورة من حمادة .. كان بيتعمد يلمسني ... مرة يخبط ايدو في طيزي ومرة يلمس بزازي ... كنت ابص علي جوزي الخول .. القيه شايف .. وحاسة انة مبسوط
قعدنا عشرة ايام في المصيف وكل يوم كانت احتكاكات ولمسات حمادة ليا بيتذيد وانا كنت بحاول اني علي قد ما اقدر اتحشي حمادة .. واشتكيت كتير جدا لجوزي .. وكان بيبقي رد فعلة وكلامة ان حمادة ميقصدش واني انا اللي تفكيري علي طول بيكون سيئ
رجعنا بيتنا وحمادة ومراتة رجعوا بيتهم
وجوزي مرعي نزل شغلة وانا كنت بقعد في البيت بين الاربع حيطان طول اليوم في ملل وذهق
اشتكيت لجوزي اني عايزة اشتغل علشان اقضي وقت فراغي وهو كان رافض موضوع شغلي لانة عايز لما يرجع من الشغل يلاقيني لابسة ومتزوقة لة
جابلي كمبيوتر و تاب علشان ادخل علي النت واضيع وقتي
عملي حساب علي الفيس وعلي الواتس
وفعلا كنت طول النهار بتصفح النت واليوتيوب واخر اليوم البس واتزوق لمرعي
وكان زيارات حمادة ومراتة لينا متكررة بسبب الصداقة اللي نشأت بين مرعي وبينة
وكمان صداقتي مع مرات حمادة اصبحت قوية وكنا علي طول نكلم بعض واتس وكدة
بعد شهور من زواجي بدء مرعي يشتكي من الملل الجنسي وانة حابب يجدد ويغير
سألتة :: مش فاهمة
قالي انتي اتفرجتي علي افلام جنس قبل كدة
انا :: انت مجنون .. لا طبعآ وعمري ما هتفرج علي الافلام دي
مرعي فضل يقولي انه حابب نتفرج انا وهو علي افلام بغرض التجديد والاثارة مش اكتر
عملت معاه مشكلة كبيرة لدرجة اني كنت هسيب البيت فيها.. ومرعي لما حس بكظة وعدني انة مش هيطلب مني تاني كدة
وكان جزائي انة غير معاملتة ليا .. سريع الغضب شتيمة واهانة علي اقل شئ .. مهما لبست واتزوقت مش عاجبة ..
حياتي بقت جحيم .. اخر ما ذهقت قولت اتكلم معاه واشوف هو ليه كدة
في يوم واحنا عالسرير
انا :: مرعي عايزة اتكلم معاك ممكن من غير ما تزعق .. عايزة افهم اللي جواك
مرعي :: عايزة تفهمي ايه
انا:: انت ليه بتعاملني وحش .. انا عملت ليك حاجة وحشة.. من ساعة ما رفضت اتفرج علي سكس معاك وانت مخلي حياتي جحيم
مرعي :: بصي براحتك انا مش هجبرك علي حاجة
انا :: لا انا عايزة افهم .. علشان حياتنا كدة مش هتنفع وانا حابة ارضيك باي شكل وبعمل اي حاجة بس انت مقفل في وشي كل الابواب
مرعي :: بصي يا رشا .. انا بصراحة حاسس بملل جنسي وكنت حابب اجدد واغير ونشوف حاجة جديدة مع بعض.. انا اقصد الاثارة الجنسية مع بعض
انا :: انا مش قادرة يا مرعي اشوف حاجة زي كدة وانت عارف اني متربية
مرعي :: يا حبيبتي هو انا بقولك ايه غير اننا هنتفرج علي افلام تثيرنا.. جربي اذا معجبكيش الوضع ابقي خلاص متتفرجيش
انا نفسي احس اني نايم مع شرموطة .. انتي فاهمني ..مش احسن ما ادور علي واحدة
علشان ارضي مرعي وافقت اتفرج معاه علي افلام سكس .. لقيتة نط من عالسرير فرحان جدآ وفضل يبوس فيا ويقولي بحبك
مرعي دخل الكمبيوتر الاوضة بتاعتنا وحطة علي طرابيزة قدام السرير وطفي النور
وشغل فيلم جنسي رومانسي
في الأول كنت بتفرج وانا مضايقة جدا .. بس بعد ما الفيلم اشتغل
اتصدمت من اللي شفتة واكتشفت حاجة عمري ما كنت اتخيلها
زب مرعي صغيرررر جدا جدا جدا بجانب زب البطل بتاع الفيلم
مرعي كان بيتفرج عليا وعلي نظراتي للفيلم
وسألني.. ايه رائيك في البطل
انا :: بصوت رايح والأثارة ممتلكة كل جسمي.. حلو
مرعي :: طيب زبة احلي ولا زبي
انا :: زبك انت طبعآ يا حبيبي .. وانا من جوايا خايفة اقول زبة هو يزعل
مرعي :: انتي هتكدبي هههههه .. زبة اكبر من زبي مرتين واتخن
البطلة نزلت تمص زب البطل وهي تحت زبة واقفة علي ركبها وبأيدها بتدعك زبة وتبوسة
حسيت كسي ولع نااار وعيوني شبه مغمضة وبعض علي شفايفي
مرعي :: شكلك نفسك تبقي مكان البطلة دلوقت
انا:: ياريت يا مرعي
مرعي راح نازل علي كسي وفضل يلحس فيه وانا بتلوي تحت منة وماسكة راسة
وعمالة ادوس عليها علشان يلحس كسي اكتر
مرعي عمال يسألني اسئلة صعب اجاوب عليها بس قدر يخليني في قمة شهوتي
لكن من كتر الأثارة والشهوة اللي كان فيها مرعي جاااااابهم من غير حتي ما المس زبة
وبقيت انا موووولعة ناررر وكسي علي اخرو وهو جاب شهوتة وراح نايم
قفلت الكمبيوتر ونمت وانا حالفة ما هكرر ده تاني لاني حسيت بندم وتأنيب ضمير
لكنة تاني يوم مرعي صمم يكرر نفس الموضوع ووعدني انة هيرش علي زبة مخدر علشان ميجبهمش تاني
فضلنا علي كدة شهور مرعي كل يوم يفرجني علي سكس وينكني وينام في حضني وهو في قمة السعادة
طلبات مرعي بدءت تذيد ومبقاش حابب نتفرج علي سكس بس لا
ده دخلني مواقع للقصص الجنسية وعمل حساب علي منتدي جنسي وبقي بيخليني ادخل اقرء قصص السكس الخاصة
بالتحرر الجنسي .. وبعدها يخليني اتخيل ان في حد تاني معانا عالسرير
مرعي كان بيعرف يخليني شرموطة عالسرير
واللي كنت بكرهة زمان حبيتة.. ومكنتش بحس بالجنس ولا بالمتعة غير لما بتخيل ان في حد تاني بينكني غير مرعي
وبدءت اشتم مرعي .. واهينة وكان بيلاقي في كدة لذة ومتعة
نرعي بيحب يتشتم واقولة يا خول يا متناك يا عرص
عرفت وتأكدت ان مرعي فعلا حابب يخليني اتناك من حد تاني غيرو.. لما طلب مني اني امارس الجنس الكتابي مع اشخاص في احدي برامج الدردشة
وفعلا وافقت لاني حبيت اجرب الاحساس ده
وعملي حساب وبقيت كل يوم اكلم ناس واتناك منهم
تطورت طلبات مرعي وبقي بيصورني عريانة
في الاول كان بيصورني وانا نايمة
واكتشفت ده في يوم الاضاءة بتاعة الفلاش صحتني بس عملت نفسي نايمة واكتشفت ان مرعي بيكلم احد الاصدقاء بتوعة وبيبعتلة صوري
انا من جوايا كنت هصرخ. مرعي باعت صوري عريانة خالص. لصاحبة وبيطلب منة انة يقول كلام جنسي عليا
كل اشكال الصور مرعي باعتها
كسي .. طيزي .. بزازاي
لغاية ما قومت وهو بيبعت صورة لصاحبة
وهو اول ما شافني قومت راح يقفل الكمبيوتر بسرعة
قولت له استني يا عرص يا خول متقفلش الكمبيوتر فرجني بعت ايه ل صحابك
ومسكت الماوس وبقيت عمالة اقلب واقول يا نهار اسود
انت وصلت بيك التعريص لكدة..
اتخنقت معاه خناقة كبيرة. وهو بقي زي الكلب تحت رجلي
ومع مرور الايام رجع مرعي تاني يصورني
بس انا سبتة لاني كنت خلاص حبيت تعليقات الناس علي جسمي .. واتحولت ل شرموطة... ومش بس كدة بقيت بتفرج علي التعليقات في حضورو
فضلت امارس الجنس مع الناس عالنت سواء مرعي قاعد او مش موجود
لغاية ما في يوم مرعي طلب مني انة نفسة امارس الجنس بجد مع حد وهو يشوفني وانا بتناك
في الاول رفضت لاني موضوع الجنس مكنش متعدي حدود النت ..لكن مع الحاح مرعي وافقت
وقولت له طيب هتناك من مين وازي وفين
قالي ايه رائيك في حمادة ابن خالك.. هيموت وينيكك
الاول كنت مضايقة من الفكرة لكن بعد تفكير
وافقت
وكان ترتيب مرعي يعزمة عندنا في البيت لوحدو
وبعدين لما انا اخرج بلبس يبن مفاتني ومكنش لابسة اي حاجة من تحتة
وبالفعل تكررت زيارات حمادة لينا وفي كل زيارة امهد السكة لحمادة واديلة دفعة والمح له اني عايزه ينكني
حمادة كان ذكي وفهمني ولقيتة بيديني رقمة علشان نتكلم واتس
بدء حمادة يراسلني واتس والخول جوزي كان بيكون جنبي وبيتفرج علي الكلام اللي بيدور بينا وكان اوقات بنتكلم صوت
شوية شوية وصلنا اننا نمارس الجنس الصوتي ومرعي كان بيكون نايم جنبي. يلعب في كسي او يمص في بزازي
مان احساس رهيب انك تتناكي صوتي وجوزك الخول جنبك بيهيجكك وبيساعد اللي بينكك في تهيجكك.. كل ده وحمادة ميعرفش ان جوزي هو اللي بيعرص عليا
وجت لحظ التنفيذ علي السرير واتفقنا انا وحمادة انة يقابلني في شقتي بعد نزول جوزي الشغل .. وجوزي اتفق معايا انة هينزل في الميعاد وهينتظر مني رنة تليفون علشان يطلع ويدخل الشقة في اللحظة اللس هيكون فيها حمادة قالع ومستني ينكني
وفعلا
في الميعادة المحدد مرعي نزل وبعد عشر دقايق حمادة بعتلي رسالة يطمن ان جوزي مش موجود .. رديت عليه اه مشي اطلع
حمادة طلع .. وكنت سايبة الباب مفتوح
حمادة دخل وانا كنت لابسة قميص نوم فوق الركبة ابيض شفاف وتحتة كلوت وسنتيان شفافين
قفلت الباب ورا حمادة واخدنا بعض بالحضن والبوس وايد حمادة بتحسس علي كل جسمي وتفعص في طيزي وراح ذنقني في عمود في نص الشقة وايدو راحت علي كسي وانا رفعت رجلي نص رفعة وفضل يدعك في كسي وشفايفة بتمص شفايفي
طلبت من حمادة يدخل الاوضة ويستناني عالسرير علي ما اجيب حاجة نشربها
حمادة دخل الأوضة وروحت انا مسكت تليفوني وبعت لمرعي رسالة علشان يجي يتفرج عليا وانا بتناك من ابن خالي
وفتحت باب الشقة وسبتة موارب
وبعدين عملت العصير ودخلت الأوضة وسبت الباب مفتوح حاجة بسيطة علشان الخول جوزي يعرف يتفرج علي مراتة وهي بتتناك وتتفشخ من زب ابن خالها
دخلت حطيت العصير علي الكوميدينو وطلعت علي السرير. اللي كان حمادة منتظرني وهو قالع ملط. وزبة كان واقف ومنتصب .. طلعت وانا بحبي علي ركبي لغاية ما وصلت لزب حمادة اللي كان زبة ضعف زب العرص جوزي
مسكتة بأيدي الأتنين وفضلت احسس عليه والمس حجمة وضخامتة في كف ايدي
ونظراتي اللي كلها سكس مع ابتسامة مثيرة وعيوني في عيون حمادة .. وايدو بتداعب خصلات شعري
ونزلت بشفايفي ابوس راس زبة وبطرف لساني بدءت الحس زبة من تحت لفوق
كان مرعي في الوقت ده جوا الشقة بيتفرج علينا من فتحة صغيرة وبيصورنا فيديو
انا مفلئسة وكسي مفتوح من ورا وشغالة بلساني الحس زب حمادة وادلعة بلساني واطلع لراسة الحس الراس واحرك لساني علي خرم زبة وبعدين اخدت زبة جوا بوقي وبقيت برضعة وامصمص الراس
حمادة بعد ما خلاني شبعت من مص زبة لقية خلاني نمت علي ضهري وطلع فوق مني بالعكس (69) وفتح رجلي وبلسانة بيلحس كسي وانا بلحس في بيضانة وادعك زبة بأيدي
واهاتي جلجت الشقة... ولمحت المتناك بتاعي وهو بيصورني وانا بتناك
ااااااه اااااااه اوووف الحس كسي اووووي يا حمادة
بعد كدة حسيت بصباع حمادة وهو بيدخل في طيزي ومع تحريك لسانة علي زنوري
خلاني هايجة اووووي
ااااااه اااااه .. حلووووووووو .. بعبص طيزي والحس اكسي اوووووي
حمادة طلب مني افلئس وجه من ورايا وحط زبة علي كسي وبدء يدخلو فيا .. وانا ممحونة .. زبة كان تخين اوووي بجد وكان مالي كسي
حمادة كان بينكني بحنية وكان زبة داخل خارج بكل بطئ في كسي
وبزازي مدلدلة لتحت وخبطاتة لكسي بدءت تذيد واهاتي معاها تولع الأوضة
اول مرة احس اني بتناك بجد .. حمادة كان مختلف في طريقة النيك وحجم زبة كان مشبعني اووووي
قومني ونيمني علي جنبي ونام وايا ورفعلي رجلي ومسك زبة وبدء يحطة في كسي
اوووووووف... يخرب بيت زبك ... وحش جبار
بدء حمادة ينكني بعنف وانا اصرخ
ايووووة جاااامد .. حلوووو اووووي ... ااااااااح
كل ما اهاتي تذيد زب حمادة يذيد في دخولة ورزعة جوايا
بعدها حمادة طلع فوق مني وحط زبة بين بزازي وخلاني ضميت بزازي علي بعض وفضل ينكني في بزازي وانا اوقات اخد زبة جوا بوقي امصة وبعدين يكمل نيك
نزل بعدها وراح رافع رجلي وحط زبة في طيزي وبدء يضغط واحدة واحدة وانا تحت منة بصرخ من الوجع
ابووس ايدك براااحة زبك تخين اووي
طلع زبة وتف علي راس زبة وعلي خرم طيزي ورجع حط زبة تاني وبدء في الضغط والأدخال لغاية ما خرم طيزي بدء يستجيب لنداء زبة وبدء يبلع زبة جواه
زب حمادة اخيرا بقي كلة جوا طيزي . وبقي عمال ينكني في طيزي وهو فشخني وماسك رجلي وباعدهم عن بعض.. طيزي وسعت وزبة بقي داخل خارج بسهولة وانا بأيدي بدعك في زنبوري .. حمادة بقي بينكي اسرع و اسرع لغاية ما حمادة حس انة هيجبهم طلع زبة وفضل يدعك فيه لغاية. ما قذف كل لبنة علي جسمي
والخول جوزي عمال يدعك في زبة
جوزي نزل بسرعة واستني لما حمادة مشي
وبعدين طلع فوق وقالي تعالي عايز انيكك
خلفت ما يلمسني .. لكن هيجان حمادة خلاه ينكني غصب عني
وجاب علي وشي
نمت بعدها وانا حاسة اني بجد اتفشخت. وحاسة ان في نار في كسي وطيزي بسبب زب حمادة
ومرت شهور وانا بقابل حمادة وجوزي يتفرج ويصورنا فيديوهات وبعد ما حمادة يمشي مرعي ينكني بعد منة
لغاية ما اعترفت لحمادة علي كل حاجة
وعرفتة ان جوزي بيعرص عليا وهو اللي خلني انام معاه
وبعد كدة بقي حمادة بيجي ينكني وجوزي قاعد وبقي هو الأمر النهاي عليا مش مرعي
وكلمتة بتمشي عليا وامرة بينفذ
ومرعي لسة بيصورني وبيبعت صوري لصاحبة في منتدي العنتيل
دي كانت قصة
رشا وجوزها مرعي المعرص.. كتبت بناء علي طلب منة شخصيآ