ص
صبرى فخرى
زائر
اسمي كريم من طبقة متوسطة عايش مع امي عمري 19 سنة وصفي زي اي شاب في سني
امي اسمها مروة وصفها (43 سنة 165 سم وزنها حوالي 80 بشرتها بيضة بزازها متوسط ولا كبيرة ولا صغيرة حلمتها بني بهالة كبيرة بني ليها سوة طيزها كبيرة ورجراجة زي اي ست بلدي في سنها)
ابويا وامي منفصلين من صغري انا حاليا طالب جامعي
امي تعمل مدرسة وكان ليها زميلة اسمها سهام في يوم دار حوار بينهما
سهام : ازيك يا مروة عاملة ايه
مروة : تمام الح*** وانتي اخبارك واخبار جوزك والاولاد
سهام : الح*** عادل جوزي جايبلك عريس
مروة : انتي عارفة اني رافضة الموضوع ده وعايشة لكيمو
سهام : كريم كبر وبكرة يتحوز وتبقى ليها حياته وهتبقي وحيدة ولازم تعيشي حياتك ويبقى ليكي ونس ويساعدك في تربيته وجوازه اسمعي كلامي ده عريس لقطة
مروة :.....
سهام : العريس صاحب عادل وزميله في الشركة اسمه امير خان عمره 34 سنة ومطلق هو هندي **** جرب حظه في الهنود مرة وعايز يجرب المصري هيهيهي ومبسوط ومريش و وسيم ومهتم بنفسه و وحيد امه وابوه وبعيد عنهم ومعندهونش بقى شغل الحموات
مروة فكرت شوية وقالت : بس ده هندي يا سهام وبعدين اصغر مني
سهام : ياختي اصغر اصغر بس تلاقيه شديد وبشبابه ويريحك وبعدين هو شافك مرة وعجبتيه وبعدين خدتي ايه من المصري حربي وكمان هو رياضي ووسيم ومنصبه حلو هتعيشي غيشة تانية
ماما ابتدت تفكر شوية وبعدين قالت
مروة : طب وكريم !
سهام : طالما امه موافقة وسعيدة اكيد هيوافق
اسيبك بقى تفكري وتردي عليا وافتكري ان امين هيتجنن عليكي من ساعة ماشافك يلا باي عشان العيال
سهام مشيت وسابت مروة في حيرة
مروة قعدت تفكر وتبص لعمرها بيجري وتبص لنفسها في المرايا وتحسس على جسمها وتفاصيله وتحس بأنوثتها بس المشكلة قلقانة انه مش مصري وطبعه بس حوار انه مرتاح ماديا وشاب وهي عجبته وبيلح عليها خلاها تلين وتاخد رأي كريم .
كريم جه بليل بعد خروجه مع اصحابه
دخل لاقى امه قاعدة قدام التليفزيون لابسه جلابيه بيتي لحد الركبة وشافه من تحت الجلابية اندرها اللبني قرب منها وزغزغها
كريم : عامله ايه رورو يا جميل
مروة : بطل بكش يا واد ماتاخودنيش في دوكة اتأخرت ليه
كريم : عادي يا ماما خرجت مع صحابي شوية ونسينا نفسنا في البلايستشن
مروة : طب خش غير على مااحط الاكل
دخل كريم يغير وبيفكر في جسم امه خصوصا انه عاشق لجسم امه وياما نزل عليه عشرات وهو بيتلصص عليها وهي بتستحمى او بتلعب في نفسها في اوضتها وصور جسمها كتير وكان بيديث عليه على النت خرج وياما نفسه يشوفها بتتركب
خرج كريم قعد على السفرة و مروة ابتدت تحط الاكل وهو مركز مع هزة طيازها وهي ماشية قعدوا ياكلوا
وهما بياكلوا
مروة : كريم عايزاك في موضوع
كريم : اؤمري يا ست الكل
مروة : عايزة اطمن على مستقبلك وركز شوية في مذاكرتك
كريم : حاضر يا ماما
مروة : انت كبرت وعارف انك ابني واخويا وصاحبي وسندي في الدنيا
كريم : ايه يا ماما انتي تعبانة !
مروة : لا يا قلب ماما بس بس خالتك سهام جايبه ليا عريس واتكسفت
كريم بيضحك : ايوة بقى عروستنا كبرت وجالها عرسان
مروة : بطل رزالة انا قولت اخد رأيك انت عارف انك حياتي كلها وانا ربيتك كبرتك وبقيت راجل وبكرة تتجوز وتسببني بس قولت لا هرفض عادي
كريم : بصي ياماما انا مستحيل اتخلى عنك حتى لو اتجوزت وانا فعلا كبرت وانتي تعبتي و ولازم تعيشي سعيدة بس اهم حاجة يكون مريش ودمه خفيف وبيضحك
مروة : وهو مبسوط وزميل عمك عادل في الشركة ومنصبه كبير بس هندي
قالتها بإحراج
كريم : هندي ! اوبا شاروخان واميتابتشان وشغل الاكشن
مروة : بطل هزار
كريم : طالما انتي موافقة وسعيدة انا مبسوط
مروة : يعني موافق
كريم بهزار : لا
مروة بصيت باقتضاب
كريم ضحك : بهزر هيجي امتى
مروة : هرد على خالتك سهام واحدد معياد
خلصوا اكل وكل واحد دخل اوضته كريم قعد يفكر في جسم امه اللي هيتركب والعريس وشكله ويتخيلهم مع بعض
مروة في اوضتها فرحانة بتردد كلمت سهام وحددوا ميعاد وطلبت صورته لاقيته شاب وسيم شبه الهنود وشعره ناعم ومهتم بنفسه ونامت تحلم بيه.
الحزء الثاني :
ملحوظة امير كلامه عربي مكسر و مروة لومفهمتش كلمة منه كانت بتكلمه انجليزي فانا هكتب كل الكلام بالعامية
وصف امير خان ( سنه 34 طوله 190 سم رياضي جسمه معضل مهتم بنفسه شعره ناعم بشرته قمحي تميل للاسمر زبره كبير)
مرت ايام وقعدوا مع بعض وعجبوا بعض حدا وحددوا ميعاد الدخلة من غير فرح وخدهم امير فرجهم على شقته في التجمع وعرفهم انه عضو منتدب من الشركة الام في الهند وانه بيسافر كتير وطبعا مروة لازم تبقى معاه
المهم ليلة الدخلة مروة ظبطت نفسها في الكوافير روحت لمت حاجتها هي وابنها واتزوقت ولبست فستان كحلي كاشف نص بزازها ومبين الفلق وواصل لحد فوق الركبة بحاجات بسيطة تحته اندر فتلة ابيض جه امير خدهم بعربيته للشقة وكانت كبيرة وفخمة وعرف كريم على اوضته وكانت جنب اوضة النوم وكل اوضة مستقلة ببلكونة بس البلكونتين جنب بعض جدا
دخل امير ومروة اوضتهم وكريم قعد يفكر ازاي يشوفهم من غير ما ينكشف وبعدين جاتله فكرة انه ينط من بلكونته لبلكونتهم ولحسن حظه شباك الاوصة كان موارب فرح وطلع زبه يدعك فيه لليلة الموعودة
عند مروة وامين
مروة مكسوفة بقالها زمن متنكتش من ساعة ما اتطلقت وهي بتريح نفسها بابدها اخدها امير في حصنه وبعدين حسس على ضهرها واخد شفايفه في شفايفها في بوسة طويلة وايده نزله على طيزها بتحسس وتفعص فيها مروة دابت وابتدت تتنهد
امير ايد على طيزها وايد طلعت تدعك في بزازها وطلع فردة بز وابتدا يمص ويعض فيها كانت مروة جابت عسلها ودايخة
مروة : امممم اهههههه مش قادرة يا حبيبي
امير نيمها على ضهرها ونزل عليها بشفايفه يبسوس فيها و يعض ويلحس زي المجنون ونزل ايد من تحت الفستان لحد ماوصل لكسها من فوق الاندر وقعد يدعك
مروة : اهااا احح ممم كمان يا امير كمان يا حبيبي مممم اححح
امير قام فك حزام بنطلونه وقلعه وقلع البوكسر وطلع زبه كان واقف وشادد حيله وعروقه بارزة و كبير اسمر وراسه حمرا
مروة شافته شهقت طلع امير عليها قعد على بطنها وبيين بزازها وحط زبه بينهم وابتدا يدعك وقرب راس مروة من زبه استجابت له وابتدت تمص فيه وتدعكه ببزازها
امير مد ابده وهي شغالة لحد الاندر دخل ايده لحد ماوصل لكسها وحس ببل كتير وعسلها دخل صوبعين في كسها السخن وابتدا يحرك ايده ومروة مش قادرة بتمص في زبه الكبير وابتدت تفقد الوعي من عمايله قام امير من عليها بعد ما جابت عسلها وقلع قميصه وبقى ملط وفرب منها كانت لسه نايمة على ضهرها قلعها الاندر ورفع رحليها على كتفه
مروة : براحة يا حبيبي عشان خاطري معنتش قادرة
رفع امير رجليها على كتفه وابتدا يدخل زبه براحه في كسها الضيق
مروة : احححح اههاا
امير راح مدخل زبه بالتدريج ونزل يبوس في شفايفهاا برومانسية
مروة ساحت وبقيت تبوس فيه وايدها حوالين رقبته وضهره
امير بصلها وقالها
امير : مبسوطة يا حبيبتي
مروة بهمس : اوي اوي امممم
في اللحظة دي امير خرج زبه لحد الراس وبعدين رزعه مره واحدة مروة صوتت جامد راح نزل يبوس فيها حضنته جامد وابتدا ينيك بعنف وهي بتخربش بايدها في ضهره
مروة : احح اها مش قادرة يا امين كمان كماان اهه ارزع
امير : انتي شرموطة مين
مروة : شرموطتك اها هجيب هجيب يا امين اححححححح اهه
امير شال زبه ونام على ضهره وقالها تعالى مصي
قربت مروة وابتدت تمص في زبه وتلحس عسلها من عليه
وقعدت تمص شدها امين عليه طلعت عليه
امير : مبسوطة يا شرموطتي
مروة : حاسة اني عمري مااتنكت يا قلب شرموطتك بس انا احلى ولا الهنود
امير : طبعا انتي يا مصرية
وراح ضارب طيازها وقالها يلا مروة راحت قعدت على زبه وابتدت تتنطط وامير شوية يقفش ويفعص في بزازها وشوية يضرب طيازها الكبيرة
امبر : بحب طيزك اوي مجنناني من ساعة ماشوفتك
مروة : احححح افشخني اهاا
امير ثبتها وهي فوق منه وابتدي يرزع ويهبد فيها
مروة :اهههه اححح مش قادرة يخرببيتك هجيب ممم عملت فيا ايه
امير: اها وانا كمان يا شرموطة ووابتدا يتشنج وضمها جامد وابتدا يفضي في كسها وهي بتترعش وتوحوح وتجيب
الناحية التانية كان كريم ضرب عشرات كتير على امه ومتخيلش انها تكون سخنة كدة
الجزء الثالث
بعد ما امير فشخ مروة وهي نايمة عليه وكريم تعب من كتر العشرات ماحسش بجسمه ورجع اوضته مبسوط وراح في النوم
في اوضة امير ومروة لسه في حضن بعض
مروة : طيعته بوسة مبسوط يا حبيبي
امير : جدا مكنتش متخيل انك جميلة كدة وكسك سخن وضيق جدا وقفش بزازها وبزازك حلوين اوي وطيزك مجناني وراح نازل بأيده على طيزها ورجها
مروة : هااااااه اييي اخص عليك بلبونة
امير : بموت فيها
مروة : اهي ملكك زي ماالوحش ده ملكي وراحت قافشة زبه
هقوم اخد دش وقامت تدخل حمام الاوضة امير باصص ليها وهي ماشية بلبونة ويترج طيزها وجسمها كله ملبن بيتهز راح قام ودخل وراها وراح ضربها على طيزها وحضنها من ورا
مروة : ااااييي ايه يا قلبي مشبعتش
امير : وانتي يتبشبع منك ونزلوا تحت الدش وهو قافش في بزازها بيدعك فيهم وزبه بين فلقات طيزها
مروة : اهاا اووف سيخ المهراجا ده هيتعبني شكله
امير بيضحك : ههههههه وانتي حرم المهراجا
امير قافش بايد بز والايد التانية بتدعك في كسها وزبه رايح جاي جامد في فلقة طيزها
مروة : اممممم اهاا امير اااااه حبيبي مش قادرة
وامير بيزود جامد
مروة : اااه ياحبيبي هجيب اممممم اااها ياقلبي هجيب اححح اااااهاااا وجابت
امير لفها ليه وبيبوس فبها ونزلها على ركبتها قصاد زبه وقالها : مصي يلا يا شرموطتي
مروة : قلب شرموطتك الفاشخ شرموطتك وابتدت تمص وتلحس في بيضانه بلبونة واحتراف امير راح مثبت راسها بايدها وبقى شغال رايح جاي بزبه بينيك بوئها
مروة عينها مبرقة :مممم غغغغغعغ ممممغغغ احح
وحاسه هتتخنق زقيته اح اح هموت يخرب بيتك راح امير حطه بين بزازها وقعد يدعك شوية وراح مقومها
وبيشلها ويشقبلها على الواقف 69
مروة : اهااا هتعمل ايه
امير : همتعك وادوق الشهد وابتدا يلحس وهي قفشت زبه مص شوية وراح منزلها وقعدها على حرف البانيو وابتدا يفرش كسها بزبه
مروة :ممم احح يلا يا امير ريحني
راح امير رزعه مره واحدة برقت عينها وصوتت
امير : تعبتك
مروة : لا ياقلبي كمل وفضل امير امير يرزع شوية وقومها ولفها ووطى ضهرها ودخله من ورا وابتدا يرزع ويضرب في طيزها
مروة : ااهااا كمان اححح ارزع مم كمان اهااا افشخ لبوتك كمان يا حبيبي
وفضل امير يرزع ويقفش في بزازها
مروة : كمان يا امير هجيب اهااا مش قادرة مممم افشخني ااحححح اهاااا
راح مخرج زبه وهي انفجرت شلال ملحقتش تاخد نفسها راح مقعدها قدامه وابتدا يدعك في زبه جامد ونطر لبن على وشها وبزازها وشوية على شعرها
مروة بدلع : كدة بهدلتني
امير : اسف حبيبتي
مروة : احلى بهدلة يا عمري واتشعلقت في رقبته وباسته ونزلوا تحت الدش سوا وخلصوا وخرجوا ناموا في حضن بعص ملط
الصبح فتحت عينها وحاسه جسمها مكسر وامير بيصحيها
امير : صباح الخير حبيبتي
مروة :صباح الخبر مهراجا
امير ضحك : يلا عشان نفطر حرم المهراجا
مروة بتتمطع ونامت على بطنها وبتهز طيزها
مروة :مش قادرة حاسة اني جسمي مكسر
امير : الف سلامة
مروة : انت هديت حيلي يا أسدي
امير : يلا كفاية دلع عشان كريم مستني على السفرة
قامت مروة تدور على حاجة تلبسها راح امير مد ايده وجابلها قميص نوم وردي يوصل لحد تحت طيزها بحاجة بسيطة
امير : البسي ده
مروة : بس ده قصير اوي
امير : انا احب اشوف جمال مراتي طول الوقت
مروة : طب استني اجيب الروب
امير : لا كدة حلوة البسي اندر بس
مروة : حبيبي هخرج ازاي كدة قدام كريم
امير : كريم ابنك مش حد غريب يلا بقى الفطار هيبرد
مروة بتردد : حاضر اسبقني على ماادخل الحمام
الجزء الرابع
دخلت مروة الحمام لبست القميص وفعلا كان يدوب مغطى طيزها لو اتخركت بتبان طيزها ولبست تحتها اندر سبعة سكسي وحلمات بزازها كانت باينة منه وخرجت ليهم كريم شافها بالمنظر ده اتفاجئ
مروة : صباح الخير يا كيمو ووطت باسته
كريم : صباح الخير يا ماما
وراحت لامير خان وضهرها لكريم
مروة : صباح الخير يا حبيبي
وطتت باسته وطيظها بانت لكريم وهنا كريم زبه وقف تحت الهدوم
امير : صباح الخبر حبي
قعدوا ياكلوا وطبعاالقعدة مخليتش من الهزار ومن معاكسة ومدح امبر خان لمروة قدام كريم شوية وقام امير يغسل ايده
كريم : ايه يا عروسة رفعتي راسنا
مروة بكسوف : اختشي يا ولد عيب
كريم : بس العريس شكله مبسوط
مروة : طبعا
جه امير خان وقعد وقام امبر يغسل ايده وزبه باين من تحت الهدوم
امير بيقفش في بزاز مروة : يلا حبي
مروة : حاسب الواد هنا
امبر : وانتي مراتي وشدها قومها ساحبها قدامه على اوضة النوم وهي ماشية بلبونة وهو يبعبص ويضرب طيزها وهي تضحك بشرمطة
خرج كريم ملقهومش وسمع ضحكة امه بتتشرمط في الاوضة طار على البلكونة وبص لاقى امه في وصع الدوجي وامير خان ماسك شعرها بايد والايد التانية نزلة ضرب على طيزها وبتترج جامد هنا طلع زبه وقعد يدعك
مروة : اهااااا افشخني اكتر اييييي اهااا
امير : انتي شرموطتي ملكي
مروة : اهاااا امممم شرموطتك ومتناكتك اييي اهاا ارزع كمان اهااا افشخ كس لبوتك اييي امممم اهااا
وهنا ابتدا امبر خان يخرج زبه براحه ويرزع جامد كذا مرة ورا بعض
مروة : اها كسسييي مش قادرة يا حبيبي اممم زبك بيحفر في كسي اهااااا احححح هجيييب اممممم اهاااا
خرج امير زبه ونطرت مروة شلال مية هنا كريم مستحملش ونزل هو كمان وهدي وخرج وسابهم
في اللحظة دي لمير خان كان شد راس مروة من شعرها وساحبه تمص زبه
مروة : مممممم زبك حلو ممممم بتاعي وملكي ده ممم
امير : وانتي كسك ضيق وسخن وبيبعبص في طيزها
مروة : كسي ملك الوحش ده ممممم
امير راح شقلبها على ضهرها ورفع رجلها ونزل يدوق عسل كسها ويلحس فيه
مروة : براحة يا حبيبي مش قادرةاححح
امير : بعشقك كسك حبي
وابتدا يدخل صوبعين فيه ويدعك حامد
مروة : مش قادرة يا امير اهاااااا مممم اهاااا
وامير بيزود جامد
مروة :اححححح هجيب يا امير اهااا هجيببب ممممم اهااا وجسمها بقى يتنفض جامد ونزلت وابتدت تاخد نفسها راح امير نايمها على بطنها ونام فوقها
مروة : استنى يا امير اخد نفسي استنى يا حبيبي عشان خاطري امير كان هايج رشق زبه في كسها وابتدا يرزع ويبوس في رقبتها
مروة : اييي اهااا حرااام عليك اهااا انت مفتري اييي احح
امير : بحبك مروة
مروة : وانا بموت فيك اهاااا انت دكري ايي وراجلي اهاااا ونياكي اهااا نيك حبيبتك نيك احححح نيك شرموطتك اهااا قطعها
امبر خان سخن من كلامها وابتدا يرزع زي المجنون وينزل بجسمه على طيزها وتتهز جامد وفجأة ابتدا يزئر زي الاسد ويجيب في كسها
مروة : ححححح لبنك سخن اوووي
ملس امير على شعرها وبيبوس راسها وباس شفايفها
امير : بحبك مروة بعشق كسك السخن وجسمك الجامد
مروة : وانا بموت فيك يا حبيبي وكلي ملكك
امير زبه ارتخى وطلع من كسها قام من عليها وضربها على طيزها وقالها على الدش
مروة : ايييي ايه لا مس قادرة انت فشختني
امير خان ضحك : مبشبعش منك
قامت مروة اتشعلقت في رقبته وهو ايده نازلة على طيزها
مروة بلبونة : ولا انا بشبع منك دخلوا الحمام خدوا دش وطبعا كان في تقفيش وبوس وعملوا واحد سريع وخرجوا على رنة موبايل امير خاان رد امير وكان مدبره مستر لاكشمي هناه على الجوازة وقفلوا السكة
مروة : خير يا حبيبي
امير : مديري بيهنأني على الجوازة وطلب مني سفرية شغل بعد بكرة في دبي جهزي نفسك
مروة : طب وكريم
يتبع .......
الجزء الخامس
مروة
مروة : طب وكريم
امير : اسف حبيبتي جت مفاجأة كريم هيفضل هنا ومعاه العربية ولو احتاج اي حاجة انا تحت امره
مروة كانت قدام المراية ملط بتنشف نفسها وتسرح شعرها وامير خان قاعد على كرسي وراها
مروة : بس انا متعودش ابعد عن ابني وكمان ابقى لوحدي
شدها امير خان وقعدها على رجله وبيقفش بزازها
امير : اسف حبيبتي هعوضها مرة تانية وبعدين انا جوزك مهاكي
مروة بتلعب في شعره : ماشي يا أسدي بلبونة وقربت شفايفها من شفافيه وفي بوسة طويلة وكان جرس الباب بيرن
مروة : هههههه قوم شوف مين
امير بضيق : حاضر
امير لبس هدومه وخرج يفتح لقى عادل زميله ومراته سهام
هنيجي لوصفها بعدين
عادل : صباح الخير يا عريس كل ده تأخير
امير : ازيك عادل اتفضل ازيك مدام اتفضلي
سهام : امال فين العروسة
امير : جوة لحظة اندهلها
دخل امبر لمروة كانت لابسة اندر سبعة اسود و حمالة صدر نفس اللون
امير : عادل وسهام برة
مروة : حاضر حبيبي هلبس واجي وراك
خرج امير قعد معهم شوية وخرجت مروة لابسة فستان عليه رسومات ورد فوق الركبة ومن فوق كاشف حوض صدرها ومبين فلقة بزازها منظرها خلى عادل يبلع ريقه
دخلت سلمت عليه وسلمت على سهام وقعدت جنب جوزها
ودار حوار عائلي وشوية حوار الشغل
كريم كان صحي من النوم وغير هدومه وخرج سلم عليهم وقال لامه انه خارج مع اصحابه
مروة : متتأخرش برة عشان عايزاك ضروري
كريم : حاضر يا ماما
سهام : ماتيجي نقعد مع بعض شوية ونسيبهم في كلام شغلهم
مروة : تعالى عن اذنكوا احنا بقى
مروة خدت سهام ودخلوا قعدوا في البلكونة وقدامهم الشاي
سهام : ايه الاخبار طمنيني
مروة : تمام بس اسكتي مبيهداش بهدلني
سهام : عجزتي ولا ايه
مروة : فشر والا مكنش هيموت عليا بس حساه اوبن مايند اوي
سهام : ازاي !
مروة : بيقولي البس لبس يمكشوف اوي يا ماسك اوي طول منا معاه
سهام : عيشي حياتك يا خايبة مش احسن من المخنوقين بتوعنا
مروة : تصوري واخنا بنفطر النهاردة مرديش البس حمالة صدر اندر على قميص يدوب مغطي الهانش واقوله اخرج قدام ابني كدة يقولي عادي
سهام : متنسيش ان ثقافته غيرنا بس متنكريش الواد بصحته وعنتيل ولا لا
مروة : هو من ناحية عنتيل فهو سيدهم
سهام في سرها يابختك مش الخايب جوزي بلا خيبة
قعدوا يضحكوا ويكملوا كلامهم
في الناحية التانية
عادل : اديني يا سيدي وفبت بوعدي ودوقتك بضاعة بلدنا الدور عليك
امير : حاضر عادل اهم حاجة تكون سهام مستعدة وموافقة
عادل : منتا مجربها وعارف هي محتاجة كلام ولا انت الجديد نساك
امير : بصراحة مروة مشوفتش ست زيها وسخونتها ولا جسمها حكاية
عادل : ماشي ياسيدي عقبال ما نبقى رباعي عشان اجرب انا كمان
امير : واحدة واحدة عادل مروة لسه خام
عادل : خام مين امال سهام معاها ليه والبركة فيك
امير : بعد سفرية دبي هتبقى واحدة تانية
عادل : يا سيدي حلال عليك المهم متنساش طلبي
امير : خلاص عادل قولت لك
عادل : خلاص يا عم متزهقش
في اللحظة دي كانت سهام مروة دخلوا قعدوا معاهم
كملوا السهرة وبعدين عادل اخد سهام ومشي
مروة بتغير هدومها ولبست قميص نوم ابيض شفاف مين بزازها وعلى كل حلمة وردة مفتوح من قدام زي القميص العادي واصل لتحت كسها بحاجة بسيطة وتحته اندر ابيض شفاف مبين شفايف كسها ومن ورا مدفون بين فلقة طيزها كانت قدام المراية بتظبط نفسها وامير خارج من الحمام لابس بوكسر بس
امير : اوه يا الهي
مروة بصتله من المراية وبتعض شفايفها بلبونة قرب امير منها وحضنها من الخلف وبيحك زبه في طراوة طيزها وقافش بزازها الاتنين بايده وقرب راسه جنب ودنها بيبوس وبيلحس فيها
امير : انا عاشق الجمال ده
مروة بتتنهد : ممممم الجمال ده كله ملكك يا روحي
امبر : مروة نفسي في طلب
مروة : اؤمر يا حياتي
امير : انا بحب الرقص الشرقي عادل كان فرجني عليه
مروة : بس كدة عيوني هوريك احلى رقص عمرك ما شوفته
قعد امير على السرير وشغلت مروة اغنية شعبي من الموبايل وابتدت تقسم وتهزله بزازها وتقربها منه يقرب ترجع وتلف وتهز وسطها وطيازها الحيلي جبال بتتهز
وبزازها بترقص تحت القميص يهيجوا سخن امير من المنظر وزبه وقف قام يحاول يرقص معاه ويحتك بجسمها وكل مايحاول يمسكها تتمنع وتبعد عنه تغيظه وتكمل رقص وهكذا ولحد ما اتمكن منها ووقعا على السرير وهو فوقها
مروة صدرها بيعلى و يوطى بسرعة من كتر الرقص ونفسها عالي
مروة : عجبتك
امير : تجنني حياتي
مروة : انا احلى ولا الرقصات التانية
امير : انتي طبعا
ونزل امير زي المجنون على شفافيها بوس وبعدين طلع بزازها من القميص وقافش فيهم بايده الاتنين ونزل مص وعض فيهم الاتنين
في الوقت ده كريم جه من برا وهو داخل لمح الباب موارب وشاف امير منيم امه على السرير ورافع رجلها لحد صدرها وماسك كل رجل بأيد ونزل لحس في كسها
كريم شاف المنظر هاج ومسك زبه من تحت الهدوم
مروة : اه اه اهه ايي اي اها براحة يا امير
وامير مش معبرها ونازل لحس ومروة بتتلوى تحت منه لحد مانفجرت في وشه غرقت وشه قام امير مسح وشه وقلع البوكسر وزبه واقف سيخ حديد قرب زبه من كسها وبيفرش كسها من برا وبيبله من عسلها
مروة : اممممم اهااا يلا بقى مش قادرة
امير راح حاطط زبه على اول كسها وراح نازل مرة واحدة صوتت مروة جامد لدرجة كريم ابنها اتخض
امير قرب منها واخد شفايفها بشفايفه عشان يكتم صوتها وكمل رزع في كسها ومع كل ضربه من زبه لكسها بيضانه بتخبط في خرم طيزها وطيزها بتترج جامد
كريم واقف بيدعك في زبه ومستمتع بمنظر امه وهي تحت امير بيفحت في كسها شوية وحضنها امير جامد وقلب نفسه بيها بقى هو تحت وهي فوق منه في وضع الفارسة
مروة : اححح اهاا يخرب بيتك هديتني دوري افشخك بقى وبتصحك وبقيت تطلع وتنزل على زبه جامد كأنها بتنتقم وصوت لرتطام طيزها بجسمه علي وكريم واقف مش مصدق هيجان امه ومنظر طيزها اللي بيترج جامد كأنه موج بيتهز شوية وامير بقى يقفش في بزازاها ويضرب فيهم وشوية يضرب في طيزها وبعدين حاوطها بايده من ضهرها وبزازها في وشه بيمص فيهم برومانسية ويبوس فيها وبعدين فجأة سرع الرتم
وبقى شغال تحت منها جامد وقافش فيها مكتفها
مروة : اهةاه اي اه يا خرابي اه اح اه اه اه مش قادرة
وامير شغال رزع وبعدين فجأة بقى يزئر وينتفض ونزل في كسها ومروة بتجيب معاه وريحت وشها على صدره وهو حاضنها بايد وايد على طيزها ادها ضربة خفيفة
هديوا شوية قامت من عليه وزبه بيخرج من كسها براحة لحد ما خرج خالص وكسها اللبن بينقط منه على بطنه
كريم شاف منظر اللبن نازل من كس امه مستحملش مدريش بنفسه ولبنه بينزل جوا بنطلونه طار على اوضته قبل ما حد يحس بيه وقفل على نفسه
مروة نايمة على جنبها ورجلها فوق زب امير وبتلعب بايدها في شعر صدره وراكنة راسها عليه وامير ضممها ليه وايده على طيزها
مروة : مبسوط يا قلبي
امير : اكيد حبيبتي وانتي مبسوطة
مروة : حاسة اني طايرة
امير : كلمتي كريم
مروة : فكرتني هقوم اشوفه جه
امير : تمام وافتحي الدرج هتلاقي فيها ظرف فيه فيزا وجنبه مفتاح العربية اديهاله هي والمفتاح بس خليه ياخد باله من نفسه والعربية
مروة باسته : انا بعشقك **** يخليك ليا
وقامت دخلت الحمام اخدت دش سريع وبعدين لبست الاندر والحمالة وفوقهم قميص نوم ازرق لحد تحت ركبتها ولفت شعرها كعكة ولبست فوقهم الروب وخرجت
خبطت غلى باب كريم
كريم كان قاعد على اللاب
كريم : ادخل
مروة دخلت : انا يا حبيبي
كريم : اتفضلي يا ماما
قربت مروة وقعدت جنبه
كريم : خير يا ماما في حاجة
مروة : خير يا كيمو كنت جاية اقولك اني مسافرة انا واونكل امير بعد بكرة
كريم : مسافرة فين
مروة : دبي مشوار شغل تبعه
كريم : تروحوا وتيجوا بالسلامة
مروة : اونكل كريم هيسبلك مفتاح العربية بس متتشاقاش
كريم طاير من الفرحة : بجد !
مروة : وكمان عاملك حساب في البنك ودي الفيزا عشان مصروفك
كريم حضنها : انا بحبك اووي يا ماما بس ايه الرضا ده كله شكله بيحبك اوي
مروة : عايزاك تبقى راجل ومتعملش مشاكل في غيابنا
كريم : حاضر يا ماما
مروة : تسلم يا روح ماما وانا كل شوية هطمن عليك من هناك
قامت مروة وهي ماشية وطيزها بترقص تحت الروب وكريم مركز معاها لحد ما قربت ناحية الباب ولفت له
مروة .: على فكرة انا شوفتك الصبح بطل شقاوة
كريم اتلجلج : ايه !
يتبع ........
الجزء السادس
مشيت مروة من غير ما تدي كريم فرصة يرد
تاني يوم نزلت هي وامير اشتروا ملابس خروج معظمها مثير ومتحرر وده خلى مروة تستغرب اختيارات امير في نوع اللبس واشتريت ملابس داخلية وكام بيبي دول و 2 مايوه بيكيني
وبعدها بيوم ودعوا كريم وسافروا ووصلوا الفندق في دبي وكان فندق فخم ناكها امير نيكة سريعة وبعدها ارتاحوا على السرير ونامت مروة ملط
بعد شوية طلب امير الريسبشن وطلب شوية مشروبات
مافيش دقايق كان وصل شاب بنغالي من العاملين بالمشروبات فتحله امير وكانت مروة نايمة على بطنها ملط دخل الشاب يضع المشروبات في تلاجة المشروبات وعينه مركزة على جسم مروة و طيزها سابه امير وعمل نفسه داخل الحمام
شوية قلقت مروة من حركة الشاب افتكرته امير وهي نايمة على بطنها
مروة : صباح الخير يا حبيبي
ولسه بتلف اتفاجأت بالشاب انتفضت من مكانها وقف الشاب مبحلق في بزازها بترقص من حركتها
انتبهت مروة انها عريانة غطت نفسها بالملاية وصرخت في وجه الشاب توبخه ازاي يدخل عليها كدة
نظر الشاب في الارض مع خروج امير من الحمام هداها امير وسحب الشاب لحد الباب واعطى له بقشيش ودخل لمروة
مروة : كدة يا امير تدخلوا عليا وانا عريانة
امير : عادي حبيبتي كل العمال هنا متعودين على كدة خصوصا ان في سياح كتير هنا
مروة : انت مش بتحبني وتغير عليا
امير : اكيد حبيبتي لكن اريدك متفتحة وتظهري جمالك المرأة في كل الحضارات شىء مقدس وجسمها رمز للجمال لازم تظهر ده
مروة : يا سلام وانت عايزيني عريانة قدام الناس
امير : فيها ايه حبيبتي طالما واثق فيكي وفي حبك وفي بينا احترام
مروة : انا مش واخدة على كدة
امير : اتعودي حبيبتي وعيشي المتعة المحرومة منها وانا معاكي
مروة : هحاول لو ده هيبسطك
وقامت تتشعلق في رقبته
امير : المهم سعادتك وتفتخري بأنوثتك (وضربها ضربة خفيفة على طيزها ) يلا عشان ننزل
مروة : اييي اخص عليك يا ميرو
دخلت مروة تاخد شاور سريع وبتحسس على جسمها وبتفكر في كلام امير وحسيت بنشوة غريبة في جسمها خرجت وراحت ناحية الدولاب طلعت اندر وبرا لونه بمبي فاتح وبنطلون قماش اسود ضيق جدا وبلوزة بيضة كت وليها كرانيش
خفيفة من عند الزراير
مروة : ايه رأيك يا ميرو
امير : حلو بس قولنا وشاور على الاندر
مروة : اووف كدة همشي طيزي عريانة والناس كلها هتشوفها
ضحك امير : عيشي أنوثتك بيبي وخليهم يتمتعوا بالجمال الساحر
سرحت مروة في كلامه : يلهوي عليك كلامك بيدوخني
ولبستهم من غير اندر البنطلون كان راسم شفايف كسها من قدام وبارزه وضيق على طيزها وماسك فيها اوي و البلوزة كانت قافشة في جسمها وراسمة بزازها وفي فتحة مبينة فرق بزازها حطيت مكياج خفيف
واتشعلقت في دراع امير من الكسوف ونزلوا مطعم الفندق وهما داخلين الناس مركزة معاها كأنها ملكة جمال وكل الرجالة والموظفين مركزين مع حركة طيزها رجراجة لافته انتباههم الل بيركز بيعرف انها مش لابسة اندر
قعدوا على الترابيزة شوية وجه الويتر طلب امير منه الغدا ومعاه ازازة ويسكي اخد الويتر الاوردر وهو مركز على فتحة البلوزة وفرق بزازها وبعدين جاب الاوردر نزله ومشي
كلوا وبعدين صب ليها امير كاس رفضت
امير : ده هيساعدك تتشجعي
اخدت بوء صغير واستغربت الطعم بصيت لامير شاورلها تكمل كملت شرب صب لها كاس تاني مع دخلة شخص غريب
مستر لاكشمي :ازيك امير
امير قام سلم :ازيك مستر لاكشمي اعرفك المدام
مد ايده سلم عليها و وطى باس ايدها
لاكشمي : وااو مراتك جميلة جدا امير
مروة : شكرا لزوق حضرتك
قعد لاكشمي في الكرسي المقابل لامير وجنبه مروة دردشوا شوية وكملوا تعارف وكمل لاكشمي مدح وغزل في مروة وامير مبسوط
مع الاحتكاك والتحرش البسيط من لاكشمي لمروة جسمها سخن مع دوار بسيط بسبب الويسكي وحسيت ببلل كسها اعلن وجوده وده خلى لاكشمي لاحظ عطرها الانثوي الطبيعي لما لا وهو رجل خبير بالنساء
من كل جنس ولون وصف لاكشمي (رجل خمسيني مش طويل اوي تخين شوية مع كرش مميز اصلع مع وجود شنب كبير زبه اقصر من زب امير لكن اتخن ولون بشرته يميل للاسمر )
دار حوار في العمل استأذنت مروة لدخول الحمام توجهت ببطىء وتقل للحمام
على الناحية التانية كان يقف شاب ابيض ملامحه اوربية في طريق الحمام كان بيراقبها من وقت دخولها المطعم
في اتجاه الحمام فقدت توازنها بفعل الويسكي لحقها الشاب شكرته عرض عليها مساندتها للحمام شكرته وجت تكمل كانت هتقع تاني لحقها الشاب ووصلها للحمام
مروة : متشكرة جدا
الشاب : العفو اسمي سانشيز
مروة : وانا مروة فرصة سعيدة
ودخلت الحمام رجعت وفاقت شوية وابتدت تستعيد توازنها ظبطت مكياجاها ورجعت قعدت بجوار لاكشمي مد لاكشمي يده في جيبه وطلع علبة صغيرة
لاكشمي : تسمحي تقبلي الهدية البسيطة بمناسبة جوازكم
شكرته مروة واخدت الهدية
لاكشمي : اتمنى لو تفتحيها وتشوفيها هتعجبك
فتحت مروة علبة لقيت ساعة حريمي فاخرة وشكلها غالي اوي انبهرت وبصيت لامير لاقيته مبتسم ليها
مروة :شكرا مستر لاكشمي جميلة جدا
لاكشمي : الجمال يتوج بالجمال ودي حاجة قليلة بالنسبة لجمالك
ابتسمت بخجل
لاكشمي :استأذنكم واتمنى حضوركم على العشاء النهاردة
امير : اكيد مستر لاكشمي
وانصرف لاكشمي
مروة : مديرك شكله زوق جدا وجنتل اووي
امير : اكيد مستر لاكشمي مدير جيد
مروة : بس شكل عينه زايغة مشالش عينه من عليا ومبطلش معاكسة
امير : مستر لاكشمي يحب الجمال ويحب يقدر المرأة
مروة متفاجأة من كلام امير وتصرفاته كأنه بيصرح ليها بانفجار كبتها وأنوثتها مع اي شخص طالما ده هيبسطها وحسيت انه هيبسطه هو كمان
مروة : وانت مش هتزعل ولا هتغير
امير : كل واحد فينا ليه حريته ومساحته الشخصية والمهم ان كل شريك يسعد التاني
وانا عايزك تحسي بجمالك وأنوثتك وتتباهي بيها
مروة : انا مش متعودة على كدة
امير : انا عارف ان مجتمعك مغلق وانا واجبي كزوج اخرجك منه واخليكي متفتحة خصوصا ان عندك قابلية لده
مروة : بس صعب شوية
امير : انا معاكي حبيبتي وفي ضهرك
خلصوا وطلعوا اوضتهم شوية وامير قالها انه هينزل مشوار تابع لعمله
مروة : هتتأخر
امير : من 3 الى 4 ساعات
مروة : واناهقعد كل ده لوحدي
امير : حبيبتي ممكن تخرجي او تنزلي البحر وانا هحاول متأخرش
مروة : اوك حبيبي
خرج امير وساب مروة لتفكيرها وحيرتها بتفكر في كلامه وحاسه بمتعة رهيبة وحرية متعرفش طعمها من قبل لكن مترددة بحكم العادات زهقت من القعدة فكرت تنزل البحر راحت طلعت ال2 مايوه بتبصلهم وتفكر تلبس انهي
خصوصا والاتنين شكلهم مثير وسكسي واحد لونه ازرق والتاني احمر والاتنين بيكيني اختارت تلبس الازرق ووقفت قدام المراية تعدل في البرا كان ضيق اوي وبزازها خارجة من الاجناب
ويدوب مداري الحلمات لكن بروزها باين تحت القماش وباين جزء من الهالة البني حوالين الحلمة بتحاول تداريها
والاندر بحلقة من كل جنب مربوط في الاندر ومن قدام راسم كسها ومبينه من تحت القماش ومن ورا محشور في فلقة طيزها
وقفت تبص لنفسها وحسيت بأنوثتها وجمالها وبتفكر في كلام امير ومدح لاكشيمي ونظرات الرجالة بانبهار استجمعت نفسها واخدت ثقة واتشجعت لفت الكاش مايوه على وسطها ونزلت على طول الشط النظرات عليها
ده زادها ثقة وغرور وشموخ خصوصا نظرات الاجانب ليها بالرغم من وجود حريمهم اداها انطباع خاص انها حسمها العربي مرغوب
فردت جسمها على الشازلونج ولبست نضارة الشمس والسماعات في ودنها وانسجمت مع اشعةالشمس
فجأة ظهر قدامها سانشيز اعتدلت قعد قدامها
سانشيز :هاي مروة
مروة : هاي .... اسفة اسمك صعب
سانشيز :اصدقائي بينادوني ساني انتي ممكن تناديني ساني
مروة : اوك ساني
ساني : وجودي مضايقك
مروة : لا ابدا
ساني : انتي منين
مروة : من مصر
ساني : وااو مصر بلد جميل زرتها كتير
مروة : وانت منين
ساني : اسبانيا زورتيها قبل كدة
مروة : لا للاسف
ساني : اتمنى تزوريها هتحبيها
مروة : اكيد
ساني : عندك كم سنة
مروة : 43
ساني : اوووه يا ... شكلك اصغر خصوصا انك سكسي اووي
مروة : مجاملة لطيفة منك انت عمرك كام
ساني : 24
مروة : اكبر من ابني بسنين قليلة
ساني : انتي هنا لوحدك
مروة : اه مستنية جوزي بيخلص شغل وانت
ساني : انا معايا جروب هنا بس شوفتك لوحدك حبيت اتعرف
مروة : انت شخص ودود
ساني : شكرا اتمنى نكون اصدقاء
مروة : اكيد
ساني : هتنزلي البحر ؟
مروة : مش متعودة انزل لوحدي لاني بعرفش اعوم اووي
ساني : متقلقيش اناهنزل معاكي وممكن اعلمك لو تحبي
فكرت مروة شوية وبعدين وافقت
قامت مروة قلعت الكاش مايوه وساني بيبص ليها منبهر اتحركت قدامه وهو وراها بيبص لمشيتها وطيزها بتترج بشكل يهيج ونزلوا سوا البحر
ابتدوا يلعبوا شوية ويرشوا بعض بالمية منظر مروة كان مثير خصوصا بزازها بترقص مع كل حركة
زب ساني وقف احترام للفرس ال قدامه
قرب منها عشان يعلمها وهي بتحاول تتعلم منه مع لمسات منه لوسطها وطيزها وشوية يحك في بزازها كأنه غير قاصد
مع انتصاب زبه حسيت مروة بيه بيخبط كل شوية في طيزها ابتدت تسيح
لاحظ ساني ده سحبها بعيد جوا المياه بعيد عن عيون الناس وابتدا يتحرش تاني واتعمد يتحرك بزبه على طيزها مروة جسمها ساب
لف جسمها ليه و وشه في وشها ايده نزلت بالراحة تحسس على ضهرها لحد ما وصل لطيزها
بقى يحرك جسمه عليها وزبه يخبط في سوتها تحت المية
ساني : انتي مثيرة وجميلة
مروة كانت في عالم تاني مغمضة عينها ودايبة من لماسته ساني قرب منها وحس بسخونة نفسها
لهيب طالع منها قفش شفايفه بشفايفها
مروة فتحت عينها وبرقت كانت عايزة تملص بس ساني كان حاضنها جامد تحت المية ومكمل مص في شفايفها يدوق رحيق فمها ولهيبه شوية واستجابت مروة معاه وبادلته مص الشفايف
ولفت دراعتها حوالين رقبته وغابوا في بوسة طويلة
يتبع .......
الجزء السابع
في مصر
سهام راحت تزور كريم وتطمن عليه زي ما مروة وصتها في غيابها وصف سهام ( في عمر مروة 43 طيازها كبيرة وجبارة اكبر من طياز مروة كسها كبير وشفايفه بارزة لونه غامق شوية نظرا للون بشرتها القمحي عندها كرش صفير وبزازها مش كبار اوي زي مروة ) في اليوم ده كانت لابسة بنطلون ليجن اسود من غير اندر طيازها شفطة البنطلون من ورا وكسها واضح من قدام وماسك عليها اوي وفوق برا ابيض مع بلوزة بيضة وحاطة برفان سكسي رنيت الجرس
سهام : صباح الخير يا كيمو
كريم : صباح الخير يا طنط اتفضلي
دخلت سهام وكريم وراها مبحلق في طيزها لحد ما وصلت الصالون وقعدوا
سهام :اخبارك ايه يا كيمو
كريم : الحمد ... يا طنط
سهام حطت رجل على رجل وقعدت بطريقة مغرية وسكسي وكريم زبه وقف من المنظر وبيحاول يداريه
سهام : فطرت
كريم : اه من بدري تشربي ايه
سهام : ممكن نسكافيه هقوم انا اعمله
وقامت تمشي وتتقصع ناحية المطبخ بطريقة سكسي وكريم مبحلق في طيازها طالعة نازلة وبتتهز زي الجيلي وطاار على الحمام يعدل نفسه كانت سهام دخلت حضرت كوبايتين وحطيت في واحدة منهم حباية فياجرا وبعدين خلعت فردة حلق ووطت في وضع الدوجي ورمتها تحت البوتجاز ومدت ايديها كأنها بتجيبها مش عارفة وندهت على كريم
كريم : خير يا طنط جاي اهو
سهام : فردة حلقي وقعت تحت تعالى ساعدني
دخل كريم لاقها في وضع الدوجي موطية وطيزها الكبيرة اوي واضحة مع فتحة كسها تحت البنطلون بطريقة تهيج كريم سخن قرب ووطى جنبها وبيحاول يجيب الحلق مع احتكاك وتحرش سهام بيه لحد ما جابه وقاموا وهو مش على بعضه اداها الحلق شكرته وباسته بوسة خغيفة من جنب شفايفه بطريقة سكسي واخدت كوب النسكافيه وخرجت من المطبخ تتقصع وتتلبون في مشيتها وهو وراها بكوبه وقعدوا في الصالون وبدأت تسأله عن دراسته ويدردشوا شوية لحد ما شرب كوبايته
سهام : هوف الجو حر اوي وفكيت زرار من بلوزتها بين فرق بزازها
سهام : وايه اخبار الجيرل فريند
كريم : مافيش يا طنط
سهام : معقولة في سنك وملكش جيرل فريند
كريم : مركز في الدراسة والمذاكرة
سهام : ولو اوعى تكون من الجماعة اياهم هيهيهي
كريم كان مفعول الحباية ابتدا يظهر عليه وجسمه سخن وزبه ناطر مش عارف يداريه
كريم : لا لا بس لسه ملقتش بنت تفهمني
سهام حاطة رجل على رجل وبتهز في رجلها وبتنفخ وتهوي بايدها
سهام : ودي عايزها مواصفتها ايه
كريم : تفهمني وتفهم عقلي ومتكونش زي بنات اليومين دول
سهام : لا مش قادرة فين ريموت التكييف وقامت قربت منه كأنها بتجيب الريموت من وراه وبزازها في وشه وعملت نفسها هتقع ووقعت على حجره وطيزها رشقت في زبه وهو لحقها مسكها مستحملش المنظر هجم عليها بوس زي المجنون
سهام : اه لا لا اخص عليك
وهو مكمل بوس وتقفيش في بزازها ومثبتها على حجره
وهي بتتمنع
سهام : لا يا كريم لا انا زي امك
راح شايلها كريم حطها على الكنبة وبيحاول يقلعها البنطلون وهو نازل بوس وتفعيص فيها وهي شغالة تمنع لحد ما اتمكن وقلعها لنص رجلها ونزل بنطلونه وكان زبه واقف على اخره ورشقه في كسها ومكمل بوس زي المحروم
سهام : اه اه ايي لا يا كريم عشان خاطري ايي اهه
وكريم نازل رزع وطلع فردتين بزازها ونزل يرضع فيهم
سهام : اه كمان يا كيمو اهه الحس كمان
كريم قلبها في وضع الدوجي ورشق زبه تاني في كسها وشغال ضرب على طيزها
سهام : اه اه ايي ارزع كمان احفر في كسي يا ولا اهح
كريم : اه هجيب هجيب يا شرموطة
سهام : هات في كسي اوعى تخرجه يا واد
كريم اتشنج ونطر في كسها وبعدين جسمه هدي وقعد على الكنبة ينهج
كريم : انا انا اسف يا طنط
سهام : طنط ايه بقى بس فشختني
كريم : يعني مش زعلانة مني يا طنط
سهام : تاني طنط ده لبنك لسه في كسي كريم الل حصل ده سر بينا
كريم : اكيد
سهام : قامت تنضف كسها بالمناديل : كدة بهدلتني هروح ازاي
كريم : مكنتش اقصد
سهام : طب خلاص خلاص وقامت دخلت الحمام ظبطت نفسها وبعدين مشيت
في الوقت ده كان عادل بيتفرج عليهم على اللابتوب وبعدين اتصل بشخص
عادل : كله تمام يا زعيم زي ما أمرت
في دبي
كان ساني ومروة قافشين بعض في بوسة طويلة وبعدين ساني مد ايده طلع فردة بز مروة ونزل مص وعض
مروة : امممم اهه
ساني مد ايد ركن المايوه جنب كسها وطلع زبه حسس بيه على كسها وبعدين رشقه في كسها
مروة : اي اه اها
ساني : كسك سخن اووي مروة
مروة : اه امممم اه اه
وساني قفش طيازها بايده الاتنين وابتدا يرزع جامد ونازل بشفايفه على بزازها
مروة : اه اححح اه يخرببيتك انت بتعمل فيا ايه اه
شوية وساني مد ايده بين فلقات طيزها وحسس شوية وبعدين مد صوباعه على خرم طيزها وبيحسس بطريقة دائرية
مروة انتفضت : احححح لا ساني لا
سحب ايده ساني
ساني : انتي متناكتيش في طيزك قبل كدة
مروة : لا
ساني : وااو رائع ممكن تجربي هتعجبك اووي
مروة : لا اخاف توجع
ساني : لا تقلقي انا محترف مش هتحسي بوجع
مروة : ممكن وقت تاني لكن نكني دلوقتي عايزه احس بزبك في كسي
ابتدا ساني يسرع في نيكه ليها مع زيادة اهات مروة
مروة : اهه كمان ساني اه كمان حبي اه اه افشخ كسي
استمروا على الوضع ده فترة شوية يرزع جامد وشوية ينيك برومانسية لحد ماجبهم في كسها وباسها بوسة رومانسية كلها حب وبعدين عدلوا ملابسهم وخرجوا من الماية وهي مكسوفة اوي كأن الشط كله شافها وهي بتتناك ودعها ساني ببوسة وضربة خفيفة على طيزها ووعدوا بعض بلقاء تاني خصوصا انه مشبعش منها ونفسه يجرب طيزها ومشي لمت مروة حاجاتها ولفت الكاش مايوه وطارت على اوضتها وفي جزء من الندم جواها انها خانت جوزها خصوصا انها بتحبه دخلت اوضتها قلعت كل هدومها ونزلت تحت الدش
ندمانة وحاسة بقلق وفي نفس الوقت مبسوطة من نيكة ساني
وفي حيرة انها تقطع العلاقة مع ساني ولا لا
وتبلغ جوزها بالحصل ولا لا خصوصا هو السبب في خروج وحش الشهوة من داخلها لعالم المتعة وخايفة من رد فعله
فصلت محتارة مع وصل امير خان ومعه سيدة باين من ملامحها ولبسها انها هندية
نده عليه رديت عليه انها في الحمام
كانت خلصت ولبست الروب وخرجت اتفاجأت بالسيدة
امير : اهلا حبي ايه رأيك في هديتي
مروة باضطراب مش فاهمة : فين
امير : اقدم السيدة اميلا هتساعدك في صنع ساري هندي هي من اشطر مصممين الهند
وكمان جبتلك وطلع علبة فيها خلخال 2 الماس
مروة : وااو شكرا بيبي وقربت حضنته وباسته
امير : طب يلا بسرعة عشان نلحق قبل عشاء مستر لاكشمي
هنا مروة دار في علقها ان جوزها محضر كل ده لمستر لاكشمي رفعت حاجب
مروة : يعني الهدية دي مش ليا
امير : اكيد حبي ليكي وانا متشوق اشوفك في الزي الهندي
اكيد هتبهري الكل بجمالك وخصوصا مستر لاكشمي
ابتدت اميلا تاخد مقاسات جسم مروة وسجلتها واختاروا الالوان ثم انصرفت اميلا ووعدتهم في خلال ساعة هيكون جاهز
امير : مالك حبيبتي مش مبسوطة
مروة بقلق : ايه ليه
امير : حاسس مخبية حاجة
مروة : لا ابدا بس لسه مش متعودة
امير : انا جنبك متقلقيش
وراح امير جاب كاسيين وصب فيهم شامبانيا وطلع من جيبه قطرة من غير ما مروة تاخد بالها وحط نقطتين في كاسها وقلبه بالتلج كان قطرة مهيجة للحريم زي الفياجرا
امير : في صحتك ملاكي
مروة : ضروري ده
امير : اكيد حبي هيساعدك وانتي جربتي الصبح
اخدت مروة الكاس وشربوا وقعدوا شوية في انتظار اميلا
يتبع
الجزء الثامن
بعد ما مروة شربت الكاس هي وامير وقاعدين الباب خبط
فتح امير الباب لاقى اميلا ومعاها بنت في العشرينات
دخلهم امير واستأذن هينزل تحت لحد ما يخلصوا
دخلت اميلا وفي ايدها الساري ومعاه البنت ومعاه شنطة
اميلا : مساء الخير سيدتي
مروة : مساء الخير اميلا
اميلا : اقدملك شالا المساعدة بتاعتي واحسن بنت ترسم تاتو في الهند
مروة : اهلا شالا
اميلا : انتي النهاردة انسي انك مصرية هخليكي احلى ست هندية
مروة : متشوقة لده
اميلا : استأذنك تقلعى عشان شالا تشوف شغلها
مروة : اوك
قامت مروة قلعت الروب كانت لابسها على اللحم
وابتدت شالا تطلع معدتها من الشنطة وطلبت من مروة تنام على بطنها وابتدت ترسم فوق طيزها ومروة مستسلمة ليها ومستمتعة بالتجربة بعد شوية كانت خلصت
جابت اميلا مراية عشان مروة تشوف الرسمة
قامت مروة وبصيت في المراية وكانت مذهولة وفرحانة من الرسمة
الرسمة كانت عبارة عن فراشة كبيرة لونها بنفسج ديلها متثبت من بداية فلقة طيزها وحواليها زهور حمرا وخصرا فوق الفلقتين
مروة : واااو جميلة اووي انا حاسة اني صغرت عشرين سنة
اميلا : انا قولتلك شالا شاطرة جدا
مروة : شكرا شالا
اميلا : لسه شالا مخلصتش
قعدت مروة وابتدت شالا ترسم على ايدها الاتنين ورجلها تاتوهات هندي وبعدين طلبت من مروة تنام على ضهرها
ورسمت فوق كسها تاتوه عبارة عن تاج دهبي
شالا : انا كدة خلصت
مروة قامت تفحص جسمها فرحانة وحاسة بمتعة وشهوتها عليت خصوصا ابتدا مفعول المهيج ال وضعه امير خان يشتغل
اميلا : جاهزة نلبس الساري
مروة : جاهزة
ابتدت اميلا تطلع الساري كان لونه اخضر مزخرف ومعاه اندر سبعة نفس اللون طلبت من مروة تلبس الاندر حاولت مروة تلبسه كان ضيق اووي ومروة بتشد فيه كان معظمه محشور في طيزها ومبين فلقة طيزها وفوقها التاتو ابتدت اميلا تساعدها في لبس البرا كان اخضر بس غامق عن الساري وعليه زخارف فضية كان ضيق بردو ابتدت اميلا تمد ايدها وتزوق بزاز مروة عشان تقفل البرا وده خلى مروة نارها تزيد اكتر حاولت كتير اميلا لحد ما اتمكنت من قفل البرا وكانت بزاز مروة بارزة منه بزازها كانوا محشورين جنب بعض وقابين لبرة البرا بشكل فظيع
طلبت اميلا منها تقف عشان تبتدي تلف الساري على وسطها كملت لف وكان مشدود جامد على وسطها ومحزم طيزها ووسطها كان طويل مغطي رجليها بس كان في فتحة من الجنب لحد اول فخدها
انهت اميلا شغلها ولفت بقيت الساري تغطي بيه البرا وبزاز مروة بس بطنها وسرتها كانت باينة
اميلا : ايه رأيك مدام
مروة : جميل بس ضيق اوي انا كدة مش هعرف اتحرك
اميلا : الفتحة في الجنب هتساعد حركتك
مروة : بس ضيق اوي وحاسة اني مش عارفة اتنفس ممكن توسعيه شوية
اميلا : لازم يكون ضيق عشان يبرز مفاتنك وأنوثتك
مروة : اوك متشكرة اميلا
اميلا : العفو مدام فاضل بس حاجات بسيطة تسريحة الشعر وتلبسي الخلخال
مروة : اوك
كملت اميلا شغلها وفرجت مروة على شكلها في المراية وكان شكلها فاتن ومثير
اميلا : كدة مدام اصبحتي سيدة هندية
مروة : شكرا اميلا شكرا شالا
سحبت مروة بعض النقود واعطيتهم لميلا وشالا رفضوا في الاول وابلغوها ان مستر امير خلص حسابهم قالتلهم ده فوق الحساب عشان تعبهم معاه وكمان عجبها شغلهم شكروها وانصرفوا
اتصلت مروة بأمير خان بلغته انها جاهزة ولبست السلسة الهدية ال اعطاها مستر لاكشمي وقعدت منتظرة باصة في الارض منتظرة رد فعل جوزها
دخل امير انبهر من شكلها وصفر صفارة اعجاب
بصتله مروة وعملت حركة بايدها وراسها زي الهنود بهزار
ضحك امير خان
امير : شكلك اتغير خالص
مروة : يعني عجبتك ولا لا !
امير : عايز انيكك في كل حتة الحجرة
قامت مروة قربت منه سند على كتفه ومسكت بأيدها زبه
من فوق البنطلون
مروة بلبونة : يا سلام حد مانعك قطعني كلي ملكك يا روحي
امير : عشاء مستر لاكشمي هنتأخر عليه
مروة : بس ايه رأيك انا ولا ستات الهند
امير : انتي في كل الحالات حبي
انكجها امير وخرجوا لسويت لاكشمي وفي طريقهم لفتت انتباه الكل لجمالها بس محدش يقدر يفرق انها مش هندية من شكلها ولبسها
في مصر
روحت سهام بيتها بعد نيكة كريم السريعة ليها
عادل : نورتي يا لبوتي
سهام : بس العيال يسمعوا
عادل : العيال انا بعتهم لجدتهم
سهام : انت مجهز بقى
عادل : بس ايه ده الواد ماخدش غلوة في ايدك
سهام بشرمطة : هيهي امكانيات يا بابا وراحت مصدره ليه طيزها وبتهزها
عادل راح ضربها عليها
سهام بدلع : اييي ايدك المهم عجبت الراجل
عادل : انا بلغته بس لسه مشافش الفيديو
سهام : ليه !
عادل : مشغول شوية اكيد هيعجبه متقلقيش
سهام : خضتني
عادل : طب يلا عشان انا على اخري
سهام : يا راجل مستعجل ليه هو الواد هيجيك هيهي
عادال : اووي
عادل زق سهام على اوضة النوم وقلعها كل هدومها ونزل على كسها يلحس فيه
سهام : ايي ممممم براحة يا عرص مش قادرة اهاااا
عادل الشتيمة سخنته اكتر بقى يلحس بنهم ويدخل صوابعه في كسها ويدعك بسرعة
سهام : اه امممم يخرب عقلك يا متناك اه ها اه هجيييب يالهوويييي
واتشنجت وغرقت وشه
سهام بتنهج : هجيت على عيل قد ولادك وهيجتني استحمل يا خول
وقامت نزلت بنطلونه واشتغلت مص في زبه وايدها بتحسس على خرم طيزه وبتلحس بيضانه
عادل : اه اه كمان يا سوسو
سهام قامت وزقيته نام على ضهره راحت راكبة فوقه وحشرته في كسها وابتدت تتحرك وتنزل وتطلع عليه
فضلوا شوية على الوضع ده وبعدين عادل قلبها تحتها وسهام رشقت صوبعها في خرم طيزه بقى ينيكها ويرزع بجنون
سهام : اه اي كمان يامتناك اه اه ارزع كمان
الواد الصغير ببنيك احسن منك اه
عادل هاج اكتر من كلامها وبقى نازل فحت ورزع فيها وهي بتصوت تحته
سهام : اه ايي يا عادل كمان اي اهاا هجيب يا عادل احح هجيب
خرج عادل زبه وانفجر كس سهام من عسلها
عادل : يلا دورك
وراح قايم مفلقس فوق وشها وهي بتلحس في خرم طيزه وبتدعك زبه بايدها لحد مااتشنج ونطرهم على بزازها
ومدد جسمه جنبها
سهام : انا لو عرف كدة كنت جبتلك كريم ده من زمااان
يتبع ........
الجزء التاسع
وصل امير خان ومروة لسويت لاكشمي
رحب بيهم لاكشمي وسلم على امير خان
لاكشمي : اهلا مدام خان
وقرب حضنها قدام جوزها وراح محسس بأيده على فردة طيزها وقفش فيها براحة
الحركة دي خليت مروة تتفاجئ وبصيت لأمير ملقتش رد فعل
دخلوا قعدت مروة على الكنبة وقعد جنبها لاكشمي وقصادهم
امير على الكرسي المقابل
رفع لاكشمي أيده على كتف مروة دون رد فعل لأمير ذهول مروة جرأة لاكشمي وسخونة جسمها نتيجة مفعول المهيج
لاكشمي : تشربوا ايه ؟
مروة : مافيش داعي
امير : ممكن كاس
لاكشمي : اوي اوي
وقام لاكشمي صب ثلاث كئوس وقدم واحد لامير وواحد لمروة والتالت ليه ورجع قعد جنب مروة وحط كاسه على الترابيزه قدامه وحط ابده تاني على كتف مروة مع تحسيس خغيف
لاكشمي : انا سعيد بزيارتكم
امير : ده شرف لينا مستر
لاكشمي : لايق عليكي الساري الهندي مدام ( ومازل التحسيس مستمر )
مروة : ميرسي لذوقك
مع تحسيس لاكشمي وهيجان مروة دون رد فعل لامير قررت مروة تتأكد من رد فعل جوزها رفعت رجلها على الرجل التانية وبان فخدها الابيض لحد جنب طيزها قدام لاكشمي وامير مابداش اي فعل بالعكس ابتسم ابتسامة عريضة كأنه موافق على ال بيحصل
زادت جرأة لاكشمي وبأيده على كتفها ضمها ليه
لاكشمي : انتي من اجمل الستات ال شوفتهم زوق امير عالي
مروة : واضح مش زوق امير بس هيهيهي
وضحكوا كلهم مع خبط على الباب قام لاكشمي يغتح
لاقى السرفيس معاه الاكل دخل السرفيس وكانت مروة قاعدة زي ماهي ولحم فخدها باين اختلس السرفيس كم نظرة وبلع ريقه وكمل رص اطباق واعطاله لاكشمي بقشيش وانصرف
استأذن أمير دخول الحمام ورجع لاكشمي قعد جنب مروة ومد أيد على كتفها وأيد التانبة على فخدها العريان
مروة اتخضت : مستر لاكشمي جوزي في الحمام
لاكشمي اتعدل : مروة انتي جسمك سكسي وانا هموت واجربه امير هيجيله مشوار بعد الاكل اتمنى نقضي وقت ممتع سوا
مع رجوع امير قعدوا ياكلوا كان الاكل عبارة عن سمك من مختلف الانواع وجمبري
بعد الاكل شربوا كم كاس وكملوا السهرة دردشة وضحك مع **** لاكشمي بلحم مروة كانت استوت
استأذنوا يمشوا ودعهم لاكشمي لحد الباب وحضن مروة وادها بعبوص صغير في طيزها
امير مروة اول ما وصلوا اوضتهم ويدوب امير قفل الباب
نطيت مروة عليه بوس واحضان كانت على اخرها من عبث لاكشمي بلحمها والمهيج ال ادهالهوها امير
اتجاوب امير معاها وبقى يبوسوا بعض بعنف وامير قافش طيازها ضرب وقفش وبعبصة وفجأة موبايله رن
سابها امير وكانوا بينهجوا ورد على الموبايل
امير : اوك اوك حاالا حاضر اوك باي
امير : اسف حبيبتي موبايل شغل عاجل ولازم انزل
مروة : بس انا عابزاك
امير : هعوضك اول ماجي
مروة : امير انا عاوزة اتناااك
امير قرب منها وادها كام بوسة : هعوضك اول مارجع بس انتي استحملي ال هيحصل فيكي
دخل امير غير ملابسه وبعدين نزل مشواره
مروة كانت هايجة اوي وعايزة تطفي نارها فكرت في كلام لاكشمي تروحله ولا تطفي شهوتها بايدها ولا تصبر لحد ما جوزها يجي وفجأة قطع تفكيرها خبط الباب وكانت زي ماهي بالساري مقلعتش قامت تشوف مين
عند امير
امير كان دخل اوضة تانية في الفندق دخل قعد وقدامه لاب توب فتحه وقعد يتفرج على فيديو متصور بتاع كريم وسهام وبعدها نقل على تسجيل كاميرات في اوضة مروة في الفندق
عند مروة
مروة فتحت الباب لاقت في وشها مستر لاكشمي
لاكشمي : تسمحيلي ادخل
مروة : اتفضل
دخلوا قعدوا وطلب لاكشمي من مروة كاس صبتله كاس وقعدت قدامه حاطه رجل على رجل
لاكشمي قام قعد جنبها وايده على فخدها
مروة : مستر لاكشمي انا سيدة متحوزة وجوزي ممكن يرجع في اي وقت
لاكشمي : امير قدامه للصبح
مروة : بس انا بحب جوزي وعمري مااخونه
لاكشمي مكمل تحسيس وشفايفه عند ودنها :
خليكي امرأة متحضرة وعيشي حريتك وانا متأكد ان امير هيكون مبسوط وعادي مفيش خيانة اكيد امير بينام مع ستات كتير
مروة : مستحيل امير يخوني
لاكشمي : اكيد مش هيخونك اي اتنين متجوزين منفتحين ليهم علاقات خارج الجواز بمعرفتهم ورضاهم طالما بيحبوا بعض وبينهم صراحة واكيد امير مش هيمانع طالما انتي مبسوطة
كمل لاكشمي تحسيس مع كلامه لحد ما وصل بايده تحت الساري لكسها فوق الاندر مروة حسيت بصوابعه على كسها وسخونة نفسه عند ودنها بللت اندرها
مد لاكشمي ايده التانيه لوشها ووجه شفايفه لشفافيها ونزل بوس ولحس في شفايف ومروة كان جسمها ساب وبتنهج
كمل لاكشمي لحس وبوس وبعدين قرب من ودنها بشفايفه وابتدا يلحس في حلمة ودنها وايده التانية على كسها ومروة في عالم تاني
عدلها لاكشمي وفك الساري كله ومروة بقيت بالاندر والبرا بس نايمها على ضهرها وطلع فوقها يكمل بوس ولحس وبعدين رفع ايديها لفوق وتزل يشم تحت باطها وبعدين كمل لحس تحت باطها
مروة استغربت من لحسه تحت باطها اول مرة حد يعمل لها كدة بس استثارت جدا
كمل لاكشمي لحس بلسانه وطلع على وشها لحس وبوس وبعدين نزل بوشه على فلقة بزازها فك البرا وقفش بايده الاتنين بزازها جامد ونزل عليهم مص وعض
مروة : ممممم اه براحة يخرب بيتك اححح
بعد ما خلص عض ومص زي المجنون في حلمتها وكان بيضرب بايده كل فردة
نزل بلسانه لحس لحد سرتها وكمل لحس لحد كسها من فوق الاندر وبقى يبوس في شفايف كسها
قلعها الاندر كان غرقان من عسلها وراح حطه في بوقها
ونزل براسه على كسها كأنه جعان بياكل مش بيلحس
مروة من هيجانها بقيت تعض في الاندر وبايدها قافشه بزها دعك وايدها التانية ماسكة راس لاكشمي
وبعدين اتشنجت وخرجت شلال في وش لاكشمي
قام لاكشمي قلع بنطلونه والبوكسر وظهر زبه شامخ وبيضانه كبيرة ومدلدلة وطلع على مروة وحط زبه بين بزازها وقعد يدعك شوية وبعدين قربه لشفايف مروة كانت مستعدة فتحت بؤها ودخلته واشتغل لاكشمي نيك في بؤها براحة
وبعدين قام من عليها ووقف على الارض ومسكها من رجلها قربها لطرف السرير
وابتدا يفرش كسها ورافع رجليها على كتفه وبعدين دخل زبه شوية شوية في كسها
مروة : احح اه كمان لاكشمي دخل كمان اهه
لاكشمي : كسك ضيق مروة
مروة : اه اممم افشخه حبيبي اه افشخ كسي
نزل بجسمه عليها لاكشمي مع دخول وخروج زبه براحة في كسها يمص في حلماتها
لاكشمي : جسمك رائع وكسك مبلول وسخن
مروة : نيكني حياتي اهه افشخ كسي اممم بموت في زبك
ابتدا لاكشمي يزيد في سرعة نيكه جامد مع زيادة صراخ مروة وبعدين قلبها في وضع الدوجي وابتدا يرزع في طيزها ولف شعرها على ايده واشتغل رزع في كسها
وايده التانيه لسوعة على طيزها لدرجة انها احمرت
مروة : اها براحة اه هموت اييي يلهوي اه
كمل لاكشمي رزع وبعدين قفش طيزها بايده الاتنين وبقى ينينك زي المجنون ابتدا يخرج زبه لحد الراس ويرزع مرة واحدة في كسها كذا مرة ورا بعض وبعدين سبتها ونطر كمية كبيرة في كسها ونزل بجسمه على ضهرها ينهج ويقفش بايده بزازها ويبوس في حلمة ودنها لحد ما زبه نام في كسها وخرج وكسها بينقط من لبنه
قام من عليها وضربها على طيزها
لاكشمي : جسمك نار انتي شرموطة كبيرة مروة
ونام جنبها ينهج
مددت جسمها مروة على بطنها وقربت منه ونزلت براسها على صدره
مروة : وانت فشخت وبهدلت الشرموطة هو كل الهنود جامدين كدة
ضحك لاكشمي وقام شدها ودخلوا الحمام وايده على طيزها
استحموا ورزعها واحد سريع وبعدين خرج ودعها
قعدت مروة تسرح شعرها ملط بعد ما لاكشمي طفى نارها
مع دخول امير
مروة : انت جيت حبيبي
امير : لاكشمي ناكك كويس
انتفضت مروة ووشها جاب الوان
يتبع
امي اسمها مروة وصفها (43 سنة 165 سم وزنها حوالي 80 بشرتها بيضة بزازها متوسط ولا كبيرة ولا صغيرة حلمتها بني بهالة كبيرة بني ليها سوة طيزها كبيرة ورجراجة زي اي ست بلدي في سنها)
ابويا وامي منفصلين من صغري انا حاليا طالب جامعي
امي تعمل مدرسة وكان ليها زميلة اسمها سهام في يوم دار حوار بينهما
سهام : ازيك يا مروة عاملة ايه
مروة : تمام الح*** وانتي اخبارك واخبار جوزك والاولاد
سهام : الح*** عادل جوزي جايبلك عريس
مروة : انتي عارفة اني رافضة الموضوع ده وعايشة لكيمو
سهام : كريم كبر وبكرة يتحوز وتبقى ليها حياته وهتبقي وحيدة ولازم تعيشي حياتك ويبقى ليكي ونس ويساعدك في تربيته وجوازه اسمعي كلامي ده عريس لقطة
مروة :.....
سهام : العريس صاحب عادل وزميله في الشركة اسمه امير خان عمره 34 سنة ومطلق هو هندي **** جرب حظه في الهنود مرة وعايز يجرب المصري هيهيهي ومبسوط ومريش و وسيم ومهتم بنفسه و وحيد امه وابوه وبعيد عنهم ومعندهونش بقى شغل الحموات
مروة فكرت شوية وقالت : بس ده هندي يا سهام وبعدين اصغر مني
سهام : ياختي اصغر اصغر بس تلاقيه شديد وبشبابه ويريحك وبعدين هو شافك مرة وعجبتيه وبعدين خدتي ايه من المصري حربي وكمان هو رياضي ووسيم ومنصبه حلو هتعيشي غيشة تانية
ماما ابتدت تفكر شوية وبعدين قالت
مروة : طب وكريم !
سهام : طالما امه موافقة وسعيدة اكيد هيوافق
اسيبك بقى تفكري وتردي عليا وافتكري ان امين هيتجنن عليكي من ساعة ماشافك يلا باي عشان العيال
سهام مشيت وسابت مروة في حيرة
مروة قعدت تفكر وتبص لعمرها بيجري وتبص لنفسها في المرايا وتحسس على جسمها وتفاصيله وتحس بأنوثتها بس المشكلة قلقانة انه مش مصري وطبعه بس حوار انه مرتاح ماديا وشاب وهي عجبته وبيلح عليها خلاها تلين وتاخد رأي كريم .
كريم جه بليل بعد خروجه مع اصحابه
دخل لاقى امه قاعدة قدام التليفزيون لابسه جلابيه بيتي لحد الركبة وشافه من تحت الجلابية اندرها اللبني قرب منها وزغزغها
كريم : عامله ايه رورو يا جميل
مروة : بطل بكش يا واد ماتاخودنيش في دوكة اتأخرت ليه
كريم : عادي يا ماما خرجت مع صحابي شوية ونسينا نفسنا في البلايستشن
مروة : طب خش غير على مااحط الاكل
دخل كريم يغير وبيفكر في جسم امه خصوصا انه عاشق لجسم امه وياما نزل عليه عشرات وهو بيتلصص عليها وهي بتستحمى او بتلعب في نفسها في اوضتها وصور جسمها كتير وكان بيديث عليه على النت خرج وياما نفسه يشوفها بتتركب
خرج كريم قعد على السفرة و مروة ابتدت تحط الاكل وهو مركز مع هزة طيازها وهي ماشية قعدوا ياكلوا
وهما بياكلوا
مروة : كريم عايزاك في موضوع
كريم : اؤمري يا ست الكل
مروة : عايزة اطمن على مستقبلك وركز شوية في مذاكرتك
كريم : حاضر يا ماما
مروة : انت كبرت وعارف انك ابني واخويا وصاحبي وسندي في الدنيا
كريم : ايه يا ماما انتي تعبانة !
مروة : لا يا قلب ماما بس بس خالتك سهام جايبه ليا عريس واتكسفت
كريم بيضحك : ايوة بقى عروستنا كبرت وجالها عرسان
مروة : بطل رزالة انا قولت اخد رأيك انت عارف انك حياتي كلها وانا ربيتك كبرتك وبقيت راجل وبكرة تتجوز وتسببني بس قولت لا هرفض عادي
كريم : بصي ياماما انا مستحيل اتخلى عنك حتى لو اتجوزت وانا فعلا كبرت وانتي تعبتي و ولازم تعيشي سعيدة بس اهم حاجة يكون مريش ودمه خفيف وبيضحك
مروة : وهو مبسوط وزميل عمك عادل في الشركة ومنصبه كبير بس هندي
قالتها بإحراج
كريم : هندي ! اوبا شاروخان واميتابتشان وشغل الاكشن
مروة : بطل هزار
كريم : طالما انتي موافقة وسعيدة انا مبسوط
مروة : يعني موافق
كريم بهزار : لا
مروة بصيت باقتضاب
كريم ضحك : بهزر هيجي امتى
مروة : هرد على خالتك سهام واحدد معياد
خلصوا اكل وكل واحد دخل اوضته كريم قعد يفكر في جسم امه اللي هيتركب والعريس وشكله ويتخيلهم مع بعض
مروة في اوضتها فرحانة بتردد كلمت سهام وحددوا ميعاد وطلبت صورته لاقيته شاب وسيم شبه الهنود وشعره ناعم ومهتم بنفسه ونامت تحلم بيه.
الحزء الثاني :
ملحوظة امير كلامه عربي مكسر و مروة لومفهمتش كلمة منه كانت بتكلمه انجليزي فانا هكتب كل الكلام بالعامية
وصف امير خان ( سنه 34 طوله 190 سم رياضي جسمه معضل مهتم بنفسه شعره ناعم بشرته قمحي تميل للاسمر زبره كبير)
مرت ايام وقعدوا مع بعض وعجبوا بعض حدا وحددوا ميعاد الدخلة من غير فرح وخدهم امير فرجهم على شقته في التجمع وعرفهم انه عضو منتدب من الشركة الام في الهند وانه بيسافر كتير وطبعا مروة لازم تبقى معاه
المهم ليلة الدخلة مروة ظبطت نفسها في الكوافير روحت لمت حاجتها هي وابنها واتزوقت ولبست فستان كحلي كاشف نص بزازها ومبين الفلق وواصل لحد فوق الركبة بحاجات بسيطة تحته اندر فتلة ابيض جه امير خدهم بعربيته للشقة وكانت كبيرة وفخمة وعرف كريم على اوضته وكانت جنب اوضة النوم وكل اوضة مستقلة ببلكونة بس البلكونتين جنب بعض جدا
دخل امير ومروة اوضتهم وكريم قعد يفكر ازاي يشوفهم من غير ما ينكشف وبعدين جاتله فكرة انه ينط من بلكونته لبلكونتهم ولحسن حظه شباك الاوصة كان موارب فرح وطلع زبه يدعك فيه لليلة الموعودة
عند مروة وامين
مروة مكسوفة بقالها زمن متنكتش من ساعة ما اتطلقت وهي بتريح نفسها بابدها اخدها امير في حصنه وبعدين حسس على ضهرها واخد شفايفه في شفايفها في بوسة طويلة وايده نزله على طيزها بتحسس وتفعص فيها مروة دابت وابتدت تتنهد
امير ايد على طيزها وايد طلعت تدعك في بزازها وطلع فردة بز وابتدا يمص ويعض فيها كانت مروة جابت عسلها ودايخة
مروة : امممم اهههههه مش قادرة يا حبيبي
امير نيمها على ضهرها ونزل عليها بشفايفه يبسوس فيها و يعض ويلحس زي المجنون ونزل ايد من تحت الفستان لحد ماوصل لكسها من فوق الاندر وقعد يدعك
مروة : اهااا احح ممم كمان يا امير كمان يا حبيبي مممم اححح
امير قام فك حزام بنطلونه وقلعه وقلع البوكسر وطلع زبه كان واقف وشادد حيله وعروقه بارزة و كبير اسمر وراسه حمرا
مروة شافته شهقت طلع امير عليها قعد على بطنها وبيين بزازها وحط زبه بينهم وابتدا يدعك وقرب راس مروة من زبه استجابت له وابتدت تمص فيه وتدعكه ببزازها
امير مد ابده وهي شغالة لحد الاندر دخل ايده لحد ماوصل لكسها وحس ببل كتير وعسلها دخل صوبعين في كسها السخن وابتدا يحرك ايده ومروة مش قادرة بتمص في زبه الكبير وابتدت تفقد الوعي من عمايله قام امير من عليها بعد ما جابت عسلها وقلع قميصه وبقى ملط وفرب منها كانت لسه نايمة على ضهرها قلعها الاندر ورفع رحليها على كتفه
مروة : براحة يا حبيبي عشان خاطري معنتش قادرة
رفع امير رجليها على كتفه وابتدا يدخل زبه براحه في كسها الضيق
مروة : احححح اههاا
امير راح مدخل زبه بالتدريج ونزل يبوس في شفايفهاا برومانسية
مروة ساحت وبقيت تبوس فيه وايدها حوالين رقبته وضهره
امير بصلها وقالها
امير : مبسوطة يا حبيبتي
مروة بهمس : اوي اوي امممم
في اللحظة دي امير خرج زبه لحد الراس وبعدين رزعه مره واحدة مروة صوتت جامد راح نزل يبوس فيها حضنته جامد وابتدا ينيك بعنف وهي بتخربش بايدها في ضهره
مروة : احح اها مش قادرة يا امين كمان كماان اهه ارزع
امير : انتي شرموطة مين
مروة : شرموطتك اها هجيب هجيب يا امين اححححححح اهه
امير شال زبه ونام على ضهره وقالها تعالى مصي
قربت مروة وابتدت تمص في زبه وتلحس عسلها من عليه
وقعدت تمص شدها امين عليه طلعت عليه
امير : مبسوطة يا شرموطتي
مروة : حاسة اني عمري مااتنكت يا قلب شرموطتك بس انا احلى ولا الهنود
امير : طبعا انتي يا مصرية
وراح ضارب طيازها وقالها يلا مروة راحت قعدت على زبه وابتدت تتنطط وامير شوية يقفش ويفعص في بزازها وشوية يضرب طيازها الكبيرة
امبر : بحب طيزك اوي مجنناني من ساعة ماشوفتك
مروة : احححح افشخني اهاا
امير ثبتها وهي فوق منه وابتدي يرزع ويهبد فيها
مروة :اهههه اححح مش قادرة يخرببيتك هجيب ممم عملت فيا ايه
امير: اها وانا كمان يا شرموطة ووابتدا يتشنج وضمها جامد وابتدا يفضي في كسها وهي بتترعش وتوحوح وتجيب
الناحية التانية كان كريم ضرب عشرات كتير على امه ومتخيلش انها تكون سخنة كدة
الجزء الثالث
بعد ما امير فشخ مروة وهي نايمة عليه وكريم تعب من كتر العشرات ماحسش بجسمه ورجع اوضته مبسوط وراح في النوم
في اوضة امير ومروة لسه في حضن بعض
مروة : طيعته بوسة مبسوط يا حبيبي
امير : جدا مكنتش متخيل انك جميلة كدة وكسك سخن وضيق جدا وقفش بزازها وبزازك حلوين اوي وطيزك مجناني وراح نازل بأيده على طيزها ورجها
مروة : هااااااه اييي اخص عليك بلبونة
امير : بموت فيها
مروة : اهي ملكك زي ماالوحش ده ملكي وراحت قافشة زبه
هقوم اخد دش وقامت تدخل حمام الاوضة امير باصص ليها وهي ماشية بلبونة ويترج طيزها وجسمها كله ملبن بيتهز راح قام ودخل وراها وراح ضربها على طيزها وحضنها من ورا
مروة : ااااييي ايه يا قلبي مشبعتش
امير : وانتي يتبشبع منك ونزلوا تحت الدش وهو قافش في بزازها بيدعك فيهم وزبه بين فلقات طيزها
مروة : اهاا اووف سيخ المهراجا ده هيتعبني شكله
امير بيضحك : ههههههه وانتي حرم المهراجا
امير قافش بايد بز والايد التانية بتدعك في كسها وزبه رايح جاي جامد في فلقة طيزها
مروة : اممممم اهاا امير اااااه حبيبي مش قادرة
وامير بيزود جامد
مروة : اااه ياحبيبي هجيب اممممم اااها ياقلبي هجيب اححح اااااهاااا وجابت
امير لفها ليه وبيبوس فبها ونزلها على ركبتها قصاد زبه وقالها : مصي يلا يا شرموطتي
مروة : قلب شرموطتك الفاشخ شرموطتك وابتدت تمص وتلحس في بيضانه بلبونة واحتراف امير راح مثبت راسها بايدها وبقى شغال رايح جاي بزبه بينيك بوئها
مروة عينها مبرقة :مممم غغغغغعغ ممممغغغ احح
وحاسه هتتخنق زقيته اح اح هموت يخرب بيتك راح امير حطه بين بزازها وقعد يدعك شوية وراح مقومها
وبيشلها ويشقبلها على الواقف 69
مروة : اهااا هتعمل ايه
امير : همتعك وادوق الشهد وابتدا يلحس وهي قفشت زبه مص شوية وراح منزلها وقعدها على حرف البانيو وابتدا يفرش كسها بزبه
مروة :ممم احح يلا يا امير ريحني
راح امير رزعه مره واحدة برقت عينها وصوتت
امير : تعبتك
مروة : لا ياقلبي كمل وفضل امير امير يرزع شوية وقومها ولفها ووطى ضهرها ودخله من ورا وابتدا يرزع ويضرب في طيزها
مروة : ااهااا كمان اححح ارزع مم كمان اهااا افشخ لبوتك كمان يا حبيبي
وفضل امير يرزع ويقفش في بزازها
مروة : كمان يا امير هجيب اهااا مش قادرة مممم افشخني ااحححح اهاااا
راح مخرج زبه وهي انفجرت شلال ملحقتش تاخد نفسها راح مقعدها قدامه وابتدا يدعك في زبه جامد ونطر لبن على وشها وبزازها وشوية على شعرها
مروة بدلع : كدة بهدلتني
امير : اسف حبيبتي
مروة : احلى بهدلة يا عمري واتشعلقت في رقبته وباسته ونزلوا تحت الدش سوا وخلصوا وخرجوا ناموا في حضن بعص ملط
الصبح فتحت عينها وحاسه جسمها مكسر وامير بيصحيها
امير : صباح الخير حبيبتي
مروة :صباح الخبر مهراجا
امير ضحك : يلا عشان نفطر حرم المهراجا
مروة بتتمطع ونامت على بطنها وبتهز طيزها
مروة :مش قادرة حاسة اني جسمي مكسر
امير : الف سلامة
مروة : انت هديت حيلي يا أسدي
امير : يلا كفاية دلع عشان كريم مستني على السفرة
قامت مروة تدور على حاجة تلبسها راح امير مد ايده وجابلها قميص نوم وردي يوصل لحد تحت طيزها بحاجة بسيطة
امير : البسي ده
مروة : بس ده قصير اوي
امير : انا احب اشوف جمال مراتي طول الوقت
مروة : طب استني اجيب الروب
امير : لا كدة حلوة البسي اندر بس
مروة : حبيبي هخرج ازاي كدة قدام كريم
امير : كريم ابنك مش حد غريب يلا بقى الفطار هيبرد
مروة بتردد : حاضر اسبقني على ماادخل الحمام
الجزء الرابع
دخلت مروة الحمام لبست القميص وفعلا كان يدوب مغطى طيزها لو اتخركت بتبان طيزها ولبست تحتها اندر سبعة سكسي وحلمات بزازها كانت باينة منه وخرجت ليهم كريم شافها بالمنظر ده اتفاجئ
مروة : صباح الخير يا كيمو ووطت باسته
كريم : صباح الخير يا ماما
وراحت لامير خان وضهرها لكريم
مروة : صباح الخير يا حبيبي
وطتت باسته وطيظها بانت لكريم وهنا كريم زبه وقف تحت الهدوم
امير : صباح الخبر حبي
قعدوا ياكلوا وطبعاالقعدة مخليتش من الهزار ومن معاكسة ومدح امبر خان لمروة قدام كريم شوية وقام امير يغسل ايده
كريم : ايه يا عروسة رفعتي راسنا
مروة بكسوف : اختشي يا ولد عيب
كريم : بس العريس شكله مبسوط
مروة : طبعا
جه امير خان وقعد وقام امبر يغسل ايده وزبه باين من تحت الهدوم
امير بيقفش في بزاز مروة : يلا حبي
مروة : حاسب الواد هنا
امبر : وانتي مراتي وشدها قومها ساحبها قدامه على اوضة النوم وهي ماشية بلبونة وهو يبعبص ويضرب طيزها وهي تضحك بشرمطة
خرج كريم ملقهومش وسمع ضحكة امه بتتشرمط في الاوضة طار على البلكونة وبص لاقى امه في وصع الدوجي وامير خان ماسك شعرها بايد والايد التانية نزلة ضرب على طيزها وبتترج جامد هنا طلع زبه وقعد يدعك
مروة : اهااااا افشخني اكتر اييييي اهااا
امير : انتي شرموطتي ملكي
مروة : اهاااا امممم شرموطتك ومتناكتك اييي اهاا ارزع كمان اهااا افشخ كس لبوتك اييي امممم اهااا
وهنا ابتدا امبر خان يخرج زبه براحه ويرزع جامد كذا مرة ورا بعض
مروة : اها كسسييي مش قادرة يا حبيبي اممم زبك بيحفر في كسي اهااااا احححح هجيييب اممممم اهاااا
خرج امير زبه ونطرت مروة شلال مية هنا كريم مستحملش ونزل هو كمان وهدي وخرج وسابهم
في اللحظة دي لمير خان كان شد راس مروة من شعرها وساحبه تمص زبه
مروة : مممممم زبك حلو ممممم بتاعي وملكي ده ممم
امير : وانتي كسك ضيق وسخن وبيبعبص في طيزها
مروة : كسي ملك الوحش ده ممممم
امير راح شقلبها على ضهرها ورفع رجلها ونزل يدوق عسل كسها ويلحس فيه
مروة : براحة يا حبيبي مش قادرةاححح
امير : بعشقك كسك حبي
وابتدا يدخل صوبعين فيه ويدعك حامد
مروة : مش قادرة يا امير اهاااااا مممم اهاااا
وامير بيزود جامد
مروة :اححححح هجيب يا امير اهااا هجيببب ممممم اهااا وجسمها بقى يتنفض جامد ونزلت وابتدت تاخد نفسها راح امير نايمها على بطنها ونام فوقها
مروة : استنى يا امير اخد نفسي استنى يا حبيبي عشان خاطري امير كان هايج رشق زبه في كسها وابتدا يرزع ويبوس في رقبتها
مروة : اييي اهااا حرااام عليك اهااا انت مفتري اييي احح
امير : بحبك مروة
مروة : وانا بموت فيك اهاااا انت دكري ايي وراجلي اهاااا ونياكي اهااا نيك حبيبتك نيك احححح نيك شرموطتك اهااا قطعها
امبر خان سخن من كلامها وابتدا يرزع زي المجنون وينزل بجسمه على طيزها وتتهز جامد وفجأة ابتدا يزئر زي الاسد ويجيب في كسها
مروة : ححححح لبنك سخن اوووي
ملس امير على شعرها وبيبوس راسها وباس شفايفها
امير : بحبك مروة بعشق كسك السخن وجسمك الجامد
مروة : وانا بموت فيك يا حبيبي وكلي ملكك
امير زبه ارتخى وطلع من كسها قام من عليها وضربها على طيزها وقالها على الدش
مروة : ايييي ايه لا مس قادرة انت فشختني
امير خان ضحك : مبشبعش منك
قامت مروة اتشعلقت في رقبته وهو ايده نازلة على طيزها
مروة بلبونة : ولا انا بشبع منك دخلوا الحمام خدوا دش وطبعا كان في تقفيش وبوس وعملوا واحد سريع وخرجوا على رنة موبايل امير خاان رد امير وكان مدبره مستر لاكشمي هناه على الجوازة وقفلوا السكة
مروة : خير يا حبيبي
امير : مديري بيهنأني على الجوازة وطلب مني سفرية شغل بعد بكرة في دبي جهزي نفسك
مروة : طب وكريم
يتبع .......
الجزء الخامس
مروة
مروة : طب وكريم
امير : اسف حبيبتي جت مفاجأة كريم هيفضل هنا ومعاه العربية ولو احتاج اي حاجة انا تحت امره
مروة كانت قدام المراية ملط بتنشف نفسها وتسرح شعرها وامير خان قاعد على كرسي وراها
مروة : بس انا متعودش ابعد عن ابني وكمان ابقى لوحدي
شدها امير خان وقعدها على رجله وبيقفش بزازها
امير : اسف حبيبتي هعوضها مرة تانية وبعدين انا جوزك مهاكي
مروة بتلعب في شعره : ماشي يا أسدي بلبونة وقربت شفايفها من شفافيه وفي بوسة طويلة وكان جرس الباب بيرن
مروة : هههههه قوم شوف مين
امير بضيق : حاضر
امير لبس هدومه وخرج يفتح لقى عادل زميله ومراته سهام
هنيجي لوصفها بعدين
عادل : صباح الخير يا عريس كل ده تأخير
امير : ازيك عادل اتفضل ازيك مدام اتفضلي
سهام : امال فين العروسة
امير : جوة لحظة اندهلها
دخل امبر لمروة كانت لابسة اندر سبعة اسود و حمالة صدر نفس اللون
امير : عادل وسهام برة
مروة : حاضر حبيبي هلبس واجي وراك
خرج امير قعد معهم شوية وخرجت مروة لابسة فستان عليه رسومات ورد فوق الركبة ومن فوق كاشف حوض صدرها ومبين فلقة بزازها منظرها خلى عادل يبلع ريقه
دخلت سلمت عليه وسلمت على سهام وقعدت جنب جوزها
ودار حوار عائلي وشوية حوار الشغل
كريم كان صحي من النوم وغير هدومه وخرج سلم عليهم وقال لامه انه خارج مع اصحابه
مروة : متتأخرش برة عشان عايزاك ضروري
كريم : حاضر يا ماما
سهام : ماتيجي نقعد مع بعض شوية ونسيبهم في كلام شغلهم
مروة : تعالى عن اذنكوا احنا بقى
مروة خدت سهام ودخلوا قعدوا في البلكونة وقدامهم الشاي
سهام : ايه الاخبار طمنيني
مروة : تمام بس اسكتي مبيهداش بهدلني
سهام : عجزتي ولا ايه
مروة : فشر والا مكنش هيموت عليا بس حساه اوبن مايند اوي
سهام : ازاي !
مروة : بيقولي البس لبس يمكشوف اوي يا ماسك اوي طول منا معاه
سهام : عيشي حياتك يا خايبة مش احسن من المخنوقين بتوعنا
مروة : تصوري واخنا بنفطر النهاردة مرديش البس حمالة صدر اندر على قميص يدوب مغطي الهانش واقوله اخرج قدام ابني كدة يقولي عادي
سهام : متنسيش ان ثقافته غيرنا بس متنكريش الواد بصحته وعنتيل ولا لا
مروة : هو من ناحية عنتيل فهو سيدهم
سهام في سرها يابختك مش الخايب جوزي بلا خيبة
قعدوا يضحكوا ويكملوا كلامهم
في الناحية التانية
عادل : اديني يا سيدي وفبت بوعدي ودوقتك بضاعة بلدنا الدور عليك
امير : حاضر عادل اهم حاجة تكون سهام مستعدة وموافقة
عادل : منتا مجربها وعارف هي محتاجة كلام ولا انت الجديد نساك
امير : بصراحة مروة مشوفتش ست زيها وسخونتها ولا جسمها حكاية
عادل : ماشي ياسيدي عقبال ما نبقى رباعي عشان اجرب انا كمان
امير : واحدة واحدة عادل مروة لسه خام
عادل : خام مين امال سهام معاها ليه والبركة فيك
امير : بعد سفرية دبي هتبقى واحدة تانية
عادل : يا سيدي حلال عليك المهم متنساش طلبي
امير : خلاص عادل قولت لك
عادل : خلاص يا عم متزهقش
في اللحظة دي كانت سهام مروة دخلوا قعدوا معاهم
كملوا السهرة وبعدين عادل اخد سهام ومشي
مروة بتغير هدومها ولبست قميص نوم ابيض شفاف مين بزازها وعلى كل حلمة وردة مفتوح من قدام زي القميص العادي واصل لتحت كسها بحاجة بسيطة وتحته اندر ابيض شفاف مبين شفايف كسها ومن ورا مدفون بين فلقة طيزها كانت قدام المراية بتظبط نفسها وامير خارج من الحمام لابس بوكسر بس
امير : اوه يا الهي
مروة بصتله من المراية وبتعض شفايفها بلبونة قرب امير منها وحضنها من الخلف وبيحك زبه في طراوة طيزها وقافش بزازها الاتنين بايده وقرب راسه جنب ودنها بيبوس وبيلحس فيها
امير : انا عاشق الجمال ده
مروة بتتنهد : ممممم الجمال ده كله ملكك يا روحي
امبر : مروة نفسي في طلب
مروة : اؤمر يا حياتي
امير : انا بحب الرقص الشرقي عادل كان فرجني عليه
مروة : بس كدة عيوني هوريك احلى رقص عمرك ما شوفته
قعد امير على السرير وشغلت مروة اغنية شعبي من الموبايل وابتدت تقسم وتهزله بزازها وتقربها منه يقرب ترجع وتلف وتهز وسطها وطيازها الحيلي جبال بتتهز
وبزازها بترقص تحت القميص يهيجوا سخن امير من المنظر وزبه وقف قام يحاول يرقص معاه ويحتك بجسمها وكل مايحاول يمسكها تتمنع وتبعد عنه تغيظه وتكمل رقص وهكذا ولحد ما اتمكن منها ووقعا على السرير وهو فوقها
مروة صدرها بيعلى و يوطى بسرعة من كتر الرقص ونفسها عالي
مروة : عجبتك
امير : تجنني حياتي
مروة : انا احلى ولا الرقصات التانية
امير : انتي طبعا
ونزل امير زي المجنون على شفافيها بوس وبعدين طلع بزازها من القميص وقافش فيهم بايده الاتنين ونزل مص وعض فيهم الاتنين
في الوقت ده كريم جه من برا وهو داخل لمح الباب موارب وشاف امير منيم امه على السرير ورافع رجلها لحد صدرها وماسك كل رجل بأيد ونزل لحس في كسها
كريم شاف المنظر هاج ومسك زبه من تحت الهدوم
مروة : اه اه اهه ايي اي اها براحة يا امير
وامير مش معبرها ونازل لحس ومروة بتتلوى تحت منه لحد مانفجرت في وشه غرقت وشه قام امير مسح وشه وقلع البوكسر وزبه واقف سيخ حديد قرب زبه من كسها وبيفرش كسها من برا وبيبله من عسلها
مروة : اممممم اهااا يلا بقى مش قادرة
امير راح حاطط زبه على اول كسها وراح نازل مرة واحدة صوتت مروة جامد لدرجة كريم ابنها اتخض
امير قرب منها واخد شفايفها بشفايفه عشان يكتم صوتها وكمل رزع في كسها ومع كل ضربه من زبه لكسها بيضانه بتخبط في خرم طيزها وطيزها بتترج جامد
كريم واقف بيدعك في زبه ومستمتع بمنظر امه وهي تحت امير بيفحت في كسها شوية وحضنها امير جامد وقلب نفسه بيها بقى هو تحت وهي فوق منه في وضع الفارسة
مروة : اححح اهاا يخرب بيتك هديتني دوري افشخك بقى وبتصحك وبقيت تطلع وتنزل على زبه جامد كأنها بتنتقم وصوت لرتطام طيزها بجسمه علي وكريم واقف مش مصدق هيجان امه ومنظر طيزها اللي بيترج جامد كأنه موج بيتهز شوية وامير بقى يقفش في بزازاها ويضرب فيهم وشوية يضرب في طيزها وبعدين حاوطها بايده من ضهرها وبزازها في وشه بيمص فيهم برومانسية ويبوس فيها وبعدين فجأة سرع الرتم
وبقى شغال تحت منها جامد وقافش فيها مكتفها
مروة : اهةاه اي اه يا خرابي اه اح اه اه اه مش قادرة
وامير شغال رزع وبعدين فجأة بقى يزئر وينتفض ونزل في كسها ومروة بتجيب معاه وريحت وشها على صدره وهو حاضنها بايد وايد على طيزها ادها ضربة خفيفة
هديوا شوية قامت من عليه وزبه بيخرج من كسها براحة لحد ما خرج خالص وكسها اللبن بينقط منه على بطنه
كريم شاف منظر اللبن نازل من كس امه مستحملش مدريش بنفسه ولبنه بينزل جوا بنطلونه طار على اوضته قبل ما حد يحس بيه وقفل على نفسه
مروة نايمة على جنبها ورجلها فوق زب امير وبتلعب بايدها في شعر صدره وراكنة راسها عليه وامير ضممها ليه وايده على طيزها
مروة : مبسوط يا قلبي
امير : اكيد حبيبتي وانتي مبسوطة
مروة : حاسة اني طايرة
امير : كلمتي كريم
مروة : فكرتني هقوم اشوفه جه
امير : تمام وافتحي الدرج هتلاقي فيها ظرف فيه فيزا وجنبه مفتاح العربية اديهاله هي والمفتاح بس خليه ياخد باله من نفسه والعربية
مروة باسته : انا بعشقك **** يخليك ليا
وقامت دخلت الحمام اخدت دش سريع وبعدين لبست الاندر والحمالة وفوقهم قميص نوم ازرق لحد تحت ركبتها ولفت شعرها كعكة ولبست فوقهم الروب وخرجت
خبطت غلى باب كريم
كريم كان قاعد على اللاب
كريم : ادخل
مروة دخلت : انا يا حبيبي
كريم : اتفضلي يا ماما
قربت مروة وقعدت جنبه
كريم : خير يا ماما في حاجة
مروة : خير يا كيمو كنت جاية اقولك اني مسافرة انا واونكل امير بعد بكرة
كريم : مسافرة فين
مروة : دبي مشوار شغل تبعه
كريم : تروحوا وتيجوا بالسلامة
مروة : اونكل كريم هيسبلك مفتاح العربية بس متتشاقاش
كريم طاير من الفرحة : بجد !
مروة : وكمان عاملك حساب في البنك ودي الفيزا عشان مصروفك
كريم حضنها : انا بحبك اووي يا ماما بس ايه الرضا ده كله شكله بيحبك اوي
مروة : عايزاك تبقى راجل ومتعملش مشاكل في غيابنا
كريم : حاضر يا ماما
مروة : تسلم يا روح ماما وانا كل شوية هطمن عليك من هناك
قامت مروة وهي ماشية وطيزها بترقص تحت الروب وكريم مركز معاها لحد ما قربت ناحية الباب ولفت له
مروة .: على فكرة انا شوفتك الصبح بطل شقاوة
كريم اتلجلج : ايه !
يتبع ........
الجزء السادس
مشيت مروة من غير ما تدي كريم فرصة يرد
تاني يوم نزلت هي وامير اشتروا ملابس خروج معظمها مثير ومتحرر وده خلى مروة تستغرب اختيارات امير في نوع اللبس واشتريت ملابس داخلية وكام بيبي دول و 2 مايوه بيكيني
وبعدها بيوم ودعوا كريم وسافروا ووصلوا الفندق في دبي وكان فندق فخم ناكها امير نيكة سريعة وبعدها ارتاحوا على السرير ونامت مروة ملط
بعد شوية طلب امير الريسبشن وطلب شوية مشروبات
مافيش دقايق كان وصل شاب بنغالي من العاملين بالمشروبات فتحله امير وكانت مروة نايمة على بطنها ملط دخل الشاب يضع المشروبات في تلاجة المشروبات وعينه مركزة على جسم مروة و طيزها سابه امير وعمل نفسه داخل الحمام
شوية قلقت مروة من حركة الشاب افتكرته امير وهي نايمة على بطنها
مروة : صباح الخير يا حبيبي
ولسه بتلف اتفاجأت بالشاب انتفضت من مكانها وقف الشاب مبحلق في بزازها بترقص من حركتها
انتبهت مروة انها عريانة غطت نفسها بالملاية وصرخت في وجه الشاب توبخه ازاي يدخل عليها كدة
نظر الشاب في الارض مع خروج امير من الحمام هداها امير وسحب الشاب لحد الباب واعطى له بقشيش ودخل لمروة
مروة : كدة يا امير تدخلوا عليا وانا عريانة
امير : عادي حبيبتي كل العمال هنا متعودين على كدة خصوصا ان في سياح كتير هنا
مروة : انت مش بتحبني وتغير عليا
امير : اكيد حبيبتي لكن اريدك متفتحة وتظهري جمالك المرأة في كل الحضارات شىء مقدس وجسمها رمز للجمال لازم تظهر ده
مروة : يا سلام وانت عايزيني عريانة قدام الناس
امير : فيها ايه حبيبتي طالما واثق فيكي وفي حبك وفي بينا احترام
مروة : انا مش واخدة على كدة
امير : اتعودي حبيبتي وعيشي المتعة المحرومة منها وانا معاكي
مروة : هحاول لو ده هيبسطك
وقامت تتشعلق في رقبته
امير : المهم سعادتك وتفتخري بأنوثتك (وضربها ضربة خفيفة على طيزها ) يلا عشان ننزل
مروة : اييي اخص عليك يا ميرو
دخلت مروة تاخد شاور سريع وبتحسس على جسمها وبتفكر في كلام امير وحسيت بنشوة غريبة في جسمها خرجت وراحت ناحية الدولاب طلعت اندر وبرا لونه بمبي فاتح وبنطلون قماش اسود ضيق جدا وبلوزة بيضة كت وليها كرانيش
خفيفة من عند الزراير
مروة : ايه رأيك يا ميرو
امير : حلو بس قولنا وشاور على الاندر
مروة : اووف كدة همشي طيزي عريانة والناس كلها هتشوفها
ضحك امير : عيشي أنوثتك بيبي وخليهم يتمتعوا بالجمال الساحر
سرحت مروة في كلامه : يلهوي عليك كلامك بيدوخني
ولبستهم من غير اندر البنطلون كان راسم شفايف كسها من قدام وبارزه وضيق على طيزها وماسك فيها اوي و البلوزة كانت قافشة في جسمها وراسمة بزازها وفي فتحة مبينة فرق بزازها حطيت مكياج خفيف
واتشعلقت في دراع امير من الكسوف ونزلوا مطعم الفندق وهما داخلين الناس مركزة معاها كأنها ملكة جمال وكل الرجالة والموظفين مركزين مع حركة طيزها رجراجة لافته انتباههم الل بيركز بيعرف انها مش لابسة اندر
قعدوا على الترابيزة شوية وجه الويتر طلب امير منه الغدا ومعاه ازازة ويسكي اخد الويتر الاوردر وهو مركز على فتحة البلوزة وفرق بزازها وبعدين جاب الاوردر نزله ومشي
كلوا وبعدين صب ليها امير كاس رفضت
امير : ده هيساعدك تتشجعي
اخدت بوء صغير واستغربت الطعم بصيت لامير شاورلها تكمل كملت شرب صب لها كاس تاني مع دخلة شخص غريب
مستر لاكشمي :ازيك امير
امير قام سلم :ازيك مستر لاكشمي اعرفك المدام
مد ايده سلم عليها و وطى باس ايدها
لاكشمي : وااو مراتك جميلة جدا امير
مروة : شكرا لزوق حضرتك
قعد لاكشمي في الكرسي المقابل لامير وجنبه مروة دردشوا شوية وكملوا تعارف وكمل لاكشمي مدح وغزل في مروة وامير مبسوط
مع الاحتكاك والتحرش البسيط من لاكشمي لمروة جسمها سخن مع دوار بسيط بسبب الويسكي وحسيت ببلل كسها اعلن وجوده وده خلى لاكشمي لاحظ عطرها الانثوي الطبيعي لما لا وهو رجل خبير بالنساء
من كل جنس ولون وصف لاكشمي (رجل خمسيني مش طويل اوي تخين شوية مع كرش مميز اصلع مع وجود شنب كبير زبه اقصر من زب امير لكن اتخن ولون بشرته يميل للاسمر )
دار حوار في العمل استأذنت مروة لدخول الحمام توجهت ببطىء وتقل للحمام
على الناحية التانية كان يقف شاب ابيض ملامحه اوربية في طريق الحمام كان بيراقبها من وقت دخولها المطعم
في اتجاه الحمام فقدت توازنها بفعل الويسكي لحقها الشاب شكرته عرض عليها مساندتها للحمام شكرته وجت تكمل كانت هتقع تاني لحقها الشاب ووصلها للحمام
مروة : متشكرة جدا
الشاب : العفو اسمي سانشيز
مروة : وانا مروة فرصة سعيدة
ودخلت الحمام رجعت وفاقت شوية وابتدت تستعيد توازنها ظبطت مكياجاها ورجعت قعدت بجوار لاكشمي مد لاكشمي يده في جيبه وطلع علبة صغيرة
لاكشمي : تسمحي تقبلي الهدية البسيطة بمناسبة جوازكم
شكرته مروة واخدت الهدية
لاكشمي : اتمنى لو تفتحيها وتشوفيها هتعجبك
فتحت مروة علبة لقيت ساعة حريمي فاخرة وشكلها غالي اوي انبهرت وبصيت لامير لاقيته مبتسم ليها
مروة :شكرا مستر لاكشمي جميلة جدا
لاكشمي : الجمال يتوج بالجمال ودي حاجة قليلة بالنسبة لجمالك
ابتسمت بخجل
لاكشمي :استأذنكم واتمنى حضوركم على العشاء النهاردة
امير : اكيد مستر لاكشمي
وانصرف لاكشمي
مروة : مديرك شكله زوق جدا وجنتل اووي
امير : اكيد مستر لاكشمي مدير جيد
مروة : بس شكل عينه زايغة مشالش عينه من عليا ومبطلش معاكسة
امير : مستر لاكشمي يحب الجمال ويحب يقدر المرأة
مروة متفاجأة من كلام امير وتصرفاته كأنه بيصرح ليها بانفجار كبتها وأنوثتها مع اي شخص طالما ده هيبسطها وحسيت انه هيبسطه هو كمان
مروة : وانت مش هتزعل ولا هتغير
امير : كل واحد فينا ليه حريته ومساحته الشخصية والمهم ان كل شريك يسعد التاني
وانا عايزك تحسي بجمالك وأنوثتك وتتباهي بيها
مروة : انا مش متعودة على كدة
امير : انا عارف ان مجتمعك مغلق وانا واجبي كزوج اخرجك منه واخليكي متفتحة خصوصا ان عندك قابلية لده
مروة : بس صعب شوية
امير : انا معاكي حبيبتي وفي ضهرك
خلصوا وطلعوا اوضتهم شوية وامير قالها انه هينزل مشوار تابع لعمله
مروة : هتتأخر
امير : من 3 الى 4 ساعات
مروة : واناهقعد كل ده لوحدي
امير : حبيبتي ممكن تخرجي او تنزلي البحر وانا هحاول متأخرش
مروة : اوك حبيبي
خرج امير وساب مروة لتفكيرها وحيرتها بتفكر في كلامه وحاسه بمتعة رهيبة وحرية متعرفش طعمها من قبل لكن مترددة بحكم العادات زهقت من القعدة فكرت تنزل البحر راحت طلعت ال2 مايوه بتبصلهم وتفكر تلبس انهي
خصوصا والاتنين شكلهم مثير وسكسي واحد لونه ازرق والتاني احمر والاتنين بيكيني اختارت تلبس الازرق ووقفت قدام المراية تعدل في البرا كان ضيق اوي وبزازها خارجة من الاجناب
ويدوب مداري الحلمات لكن بروزها باين تحت القماش وباين جزء من الهالة البني حوالين الحلمة بتحاول تداريها
والاندر بحلقة من كل جنب مربوط في الاندر ومن قدام راسم كسها ومبينه من تحت القماش ومن ورا محشور في فلقة طيزها
وقفت تبص لنفسها وحسيت بأنوثتها وجمالها وبتفكر في كلام امير ومدح لاكشيمي ونظرات الرجالة بانبهار استجمعت نفسها واخدت ثقة واتشجعت لفت الكاش مايوه على وسطها ونزلت على طول الشط النظرات عليها
ده زادها ثقة وغرور وشموخ خصوصا نظرات الاجانب ليها بالرغم من وجود حريمهم اداها انطباع خاص انها حسمها العربي مرغوب
فردت جسمها على الشازلونج ولبست نضارة الشمس والسماعات في ودنها وانسجمت مع اشعةالشمس
فجأة ظهر قدامها سانشيز اعتدلت قعد قدامها
سانشيز :هاي مروة
مروة : هاي .... اسفة اسمك صعب
سانشيز :اصدقائي بينادوني ساني انتي ممكن تناديني ساني
مروة : اوك ساني
ساني : وجودي مضايقك
مروة : لا ابدا
ساني : انتي منين
مروة : من مصر
ساني : وااو مصر بلد جميل زرتها كتير
مروة : وانت منين
ساني : اسبانيا زورتيها قبل كدة
مروة : لا للاسف
ساني : اتمنى تزوريها هتحبيها
مروة : اكيد
ساني : عندك كم سنة
مروة : 43
ساني : اوووه يا ... شكلك اصغر خصوصا انك سكسي اووي
مروة : مجاملة لطيفة منك انت عمرك كام
ساني : 24
مروة : اكبر من ابني بسنين قليلة
ساني : انتي هنا لوحدك
مروة : اه مستنية جوزي بيخلص شغل وانت
ساني : انا معايا جروب هنا بس شوفتك لوحدك حبيت اتعرف
مروة : انت شخص ودود
ساني : شكرا اتمنى نكون اصدقاء
مروة : اكيد
ساني : هتنزلي البحر ؟
مروة : مش متعودة انزل لوحدي لاني بعرفش اعوم اووي
ساني : متقلقيش اناهنزل معاكي وممكن اعلمك لو تحبي
فكرت مروة شوية وبعدين وافقت
قامت مروة قلعت الكاش مايوه وساني بيبص ليها منبهر اتحركت قدامه وهو وراها بيبص لمشيتها وطيزها بتترج بشكل يهيج ونزلوا سوا البحر
ابتدوا يلعبوا شوية ويرشوا بعض بالمية منظر مروة كان مثير خصوصا بزازها بترقص مع كل حركة
زب ساني وقف احترام للفرس ال قدامه
قرب منها عشان يعلمها وهي بتحاول تتعلم منه مع لمسات منه لوسطها وطيزها وشوية يحك في بزازها كأنه غير قاصد
مع انتصاب زبه حسيت مروة بيه بيخبط كل شوية في طيزها ابتدت تسيح
لاحظ ساني ده سحبها بعيد جوا المياه بعيد عن عيون الناس وابتدا يتحرش تاني واتعمد يتحرك بزبه على طيزها مروة جسمها ساب
لف جسمها ليه و وشه في وشها ايده نزلت بالراحة تحسس على ضهرها لحد ما وصل لطيزها
بقى يحرك جسمه عليها وزبه يخبط في سوتها تحت المية
ساني : انتي مثيرة وجميلة
مروة كانت في عالم تاني مغمضة عينها ودايبة من لماسته ساني قرب منها وحس بسخونة نفسها
لهيب طالع منها قفش شفايفه بشفايفها
مروة فتحت عينها وبرقت كانت عايزة تملص بس ساني كان حاضنها جامد تحت المية ومكمل مص في شفايفها يدوق رحيق فمها ولهيبه شوية واستجابت مروة معاه وبادلته مص الشفايف
ولفت دراعتها حوالين رقبته وغابوا في بوسة طويلة
يتبع .......
الجزء السابع
في مصر
سهام راحت تزور كريم وتطمن عليه زي ما مروة وصتها في غيابها وصف سهام ( في عمر مروة 43 طيازها كبيرة وجبارة اكبر من طياز مروة كسها كبير وشفايفه بارزة لونه غامق شوية نظرا للون بشرتها القمحي عندها كرش صفير وبزازها مش كبار اوي زي مروة ) في اليوم ده كانت لابسة بنطلون ليجن اسود من غير اندر طيازها شفطة البنطلون من ورا وكسها واضح من قدام وماسك عليها اوي وفوق برا ابيض مع بلوزة بيضة وحاطة برفان سكسي رنيت الجرس
سهام : صباح الخير يا كيمو
كريم : صباح الخير يا طنط اتفضلي
دخلت سهام وكريم وراها مبحلق في طيزها لحد ما وصلت الصالون وقعدوا
سهام :اخبارك ايه يا كيمو
كريم : الحمد ... يا طنط
سهام حطت رجل على رجل وقعدت بطريقة مغرية وسكسي وكريم زبه وقف من المنظر وبيحاول يداريه
سهام : فطرت
كريم : اه من بدري تشربي ايه
سهام : ممكن نسكافيه هقوم انا اعمله
وقامت تمشي وتتقصع ناحية المطبخ بطريقة سكسي وكريم مبحلق في طيازها طالعة نازلة وبتتهز زي الجيلي وطاار على الحمام يعدل نفسه كانت سهام دخلت حضرت كوبايتين وحطيت في واحدة منهم حباية فياجرا وبعدين خلعت فردة حلق ووطت في وضع الدوجي ورمتها تحت البوتجاز ومدت ايديها كأنها بتجيبها مش عارفة وندهت على كريم
كريم : خير يا طنط جاي اهو
سهام : فردة حلقي وقعت تحت تعالى ساعدني
دخل كريم لاقها في وضع الدوجي موطية وطيزها الكبيرة اوي واضحة مع فتحة كسها تحت البنطلون بطريقة تهيج كريم سخن قرب ووطى جنبها وبيحاول يجيب الحلق مع احتكاك وتحرش سهام بيه لحد ما جابه وقاموا وهو مش على بعضه اداها الحلق شكرته وباسته بوسة خغيفة من جنب شفايفه بطريقة سكسي واخدت كوب النسكافيه وخرجت من المطبخ تتقصع وتتلبون في مشيتها وهو وراها بكوبه وقعدوا في الصالون وبدأت تسأله عن دراسته ويدردشوا شوية لحد ما شرب كوبايته
سهام : هوف الجو حر اوي وفكيت زرار من بلوزتها بين فرق بزازها
سهام : وايه اخبار الجيرل فريند
كريم : مافيش يا طنط
سهام : معقولة في سنك وملكش جيرل فريند
كريم : مركز في الدراسة والمذاكرة
سهام : ولو اوعى تكون من الجماعة اياهم هيهيهي
كريم كان مفعول الحباية ابتدا يظهر عليه وجسمه سخن وزبه ناطر مش عارف يداريه
كريم : لا لا بس لسه ملقتش بنت تفهمني
سهام حاطة رجل على رجل وبتهز في رجلها وبتنفخ وتهوي بايدها
سهام : ودي عايزها مواصفتها ايه
كريم : تفهمني وتفهم عقلي ومتكونش زي بنات اليومين دول
سهام : لا مش قادرة فين ريموت التكييف وقامت قربت منه كأنها بتجيب الريموت من وراه وبزازها في وشه وعملت نفسها هتقع ووقعت على حجره وطيزها رشقت في زبه وهو لحقها مسكها مستحملش المنظر هجم عليها بوس زي المجنون
سهام : اه لا لا اخص عليك
وهو مكمل بوس وتقفيش في بزازها ومثبتها على حجره
وهي بتتمنع
سهام : لا يا كريم لا انا زي امك
راح شايلها كريم حطها على الكنبة وبيحاول يقلعها البنطلون وهو نازل بوس وتفعيص فيها وهي شغالة تمنع لحد ما اتمكن وقلعها لنص رجلها ونزل بنطلونه وكان زبه واقف على اخره ورشقه في كسها ومكمل بوس زي المحروم
سهام : اه اه ايي لا يا كريم عشان خاطري ايي اهه
وكريم نازل رزع وطلع فردتين بزازها ونزل يرضع فيهم
سهام : اه كمان يا كيمو اهه الحس كمان
كريم قلبها في وضع الدوجي ورشق زبه تاني في كسها وشغال ضرب على طيزها
سهام : اه اه ايي ارزع كمان احفر في كسي يا ولا اهح
كريم : اه هجيب هجيب يا شرموطة
سهام : هات في كسي اوعى تخرجه يا واد
كريم اتشنج ونطر في كسها وبعدين جسمه هدي وقعد على الكنبة ينهج
كريم : انا انا اسف يا طنط
سهام : طنط ايه بقى بس فشختني
كريم : يعني مش زعلانة مني يا طنط
سهام : تاني طنط ده لبنك لسه في كسي كريم الل حصل ده سر بينا
كريم : اكيد
سهام : قامت تنضف كسها بالمناديل : كدة بهدلتني هروح ازاي
كريم : مكنتش اقصد
سهام : طب خلاص خلاص وقامت دخلت الحمام ظبطت نفسها وبعدين مشيت
في الوقت ده كان عادل بيتفرج عليهم على اللابتوب وبعدين اتصل بشخص
عادل : كله تمام يا زعيم زي ما أمرت
في دبي
كان ساني ومروة قافشين بعض في بوسة طويلة وبعدين ساني مد ايده طلع فردة بز مروة ونزل مص وعض
مروة : امممم اهه
ساني مد ايد ركن المايوه جنب كسها وطلع زبه حسس بيه على كسها وبعدين رشقه في كسها
مروة : اي اه اها
ساني : كسك سخن اووي مروة
مروة : اه امممم اه اه
وساني قفش طيازها بايده الاتنين وابتدا يرزع جامد ونازل بشفايفه على بزازها
مروة : اه اححح اه يخرببيتك انت بتعمل فيا ايه اه
شوية وساني مد ايده بين فلقات طيزها وحسس شوية وبعدين مد صوباعه على خرم طيزها وبيحسس بطريقة دائرية
مروة انتفضت : احححح لا ساني لا
سحب ايده ساني
ساني : انتي متناكتيش في طيزك قبل كدة
مروة : لا
ساني : وااو رائع ممكن تجربي هتعجبك اووي
مروة : لا اخاف توجع
ساني : لا تقلقي انا محترف مش هتحسي بوجع
مروة : ممكن وقت تاني لكن نكني دلوقتي عايزه احس بزبك في كسي
ابتدا ساني يسرع في نيكه ليها مع زيادة اهات مروة
مروة : اهه كمان ساني اه كمان حبي اه اه افشخ كسي
استمروا على الوضع ده فترة شوية يرزع جامد وشوية ينيك برومانسية لحد ماجبهم في كسها وباسها بوسة رومانسية كلها حب وبعدين عدلوا ملابسهم وخرجوا من الماية وهي مكسوفة اوي كأن الشط كله شافها وهي بتتناك ودعها ساني ببوسة وضربة خفيفة على طيزها ووعدوا بعض بلقاء تاني خصوصا انه مشبعش منها ونفسه يجرب طيزها ومشي لمت مروة حاجاتها ولفت الكاش مايوه وطارت على اوضتها وفي جزء من الندم جواها انها خانت جوزها خصوصا انها بتحبه دخلت اوضتها قلعت كل هدومها ونزلت تحت الدش
ندمانة وحاسة بقلق وفي نفس الوقت مبسوطة من نيكة ساني
وفي حيرة انها تقطع العلاقة مع ساني ولا لا
وتبلغ جوزها بالحصل ولا لا خصوصا هو السبب في خروج وحش الشهوة من داخلها لعالم المتعة وخايفة من رد فعله
فصلت محتارة مع وصل امير خان ومعه سيدة باين من ملامحها ولبسها انها هندية
نده عليه رديت عليه انها في الحمام
كانت خلصت ولبست الروب وخرجت اتفاجأت بالسيدة
امير : اهلا حبي ايه رأيك في هديتي
مروة باضطراب مش فاهمة : فين
امير : اقدم السيدة اميلا هتساعدك في صنع ساري هندي هي من اشطر مصممين الهند
وكمان جبتلك وطلع علبة فيها خلخال 2 الماس
مروة : وااو شكرا بيبي وقربت حضنته وباسته
امير : طب يلا بسرعة عشان نلحق قبل عشاء مستر لاكشمي
هنا مروة دار في علقها ان جوزها محضر كل ده لمستر لاكشمي رفعت حاجب
مروة : يعني الهدية دي مش ليا
امير : اكيد حبي ليكي وانا متشوق اشوفك في الزي الهندي
اكيد هتبهري الكل بجمالك وخصوصا مستر لاكشمي
ابتدت اميلا تاخد مقاسات جسم مروة وسجلتها واختاروا الالوان ثم انصرفت اميلا ووعدتهم في خلال ساعة هيكون جاهز
امير : مالك حبيبتي مش مبسوطة
مروة بقلق : ايه ليه
امير : حاسس مخبية حاجة
مروة : لا ابدا بس لسه مش متعودة
امير : انا جنبك متقلقيش
وراح امير جاب كاسيين وصب فيهم شامبانيا وطلع من جيبه قطرة من غير ما مروة تاخد بالها وحط نقطتين في كاسها وقلبه بالتلج كان قطرة مهيجة للحريم زي الفياجرا
امير : في صحتك ملاكي
مروة : ضروري ده
امير : اكيد حبي هيساعدك وانتي جربتي الصبح
اخدت مروة الكاس وشربوا وقعدوا شوية في انتظار اميلا
يتبع
الجزء الثامن
بعد ما مروة شربت الكاس هي وامير وقاعدين الباب خبط
فتح امير الباب لاقى اميلا ومعاها بنت في العشرينات
دخلهم امير واستأذن هينزل تحت لحد ما يخلصوا
دخلت اميلا وفي ايدها الساري ومعاه البنت ومعاه شنطة
اميلا : مساء الخير سيدتي
مروة : مساء الخير اميلا
اميلا : اقدملك شالا المساعدة بتاعتي واحسن بنت ترسم تاتو في الهند
مروة : اهلا شالا
اميلا : انتي النهاردة انسي انك مصرية هخليكي احلى ست هندية
مروة : متشوقة لده
اميلا : استأذنك تقلعى عشان شالا تشوف شغلها
مروة : اوك
قامت مروة قلعت الروب كانت لابسها على اللحم
وابتدت شالا تطلع معدتها من الشنطة وطلبت من مروة تنام على بطنها وابتدت ترسم فوق طيزها ومروة مستسلمة ليها ومستمتعة بالتجربة بعد شوية كانت خلصت
جابت اميلا مراية عشان مروة تشوف الرسمة
قامت مروة وبصيت في المراية وكانت مذهولة وفرحانة من الرسمة
الرسمة كانت عبارة عن فراشة كبيرة لونها بنفسج ديلها متثبت من بداية فلقة طيزها وحواليها زهور حمرا وخصرا فوق الفلقتين
مروة : واااو جميلة اووي انا حاسة اني صغرت عشرين سنة
اميلا : انا قولتلك شالا شاطرة جدا
مروة : شكرا شالا
اميلا : لسه شالا مخلصتش
قعدت مروة وابتدت شالا ترسم على ايدها الاتنين ورجلها تاتوهات هندي وبعدين طلبت من مروة تنام على ضهرها
ورسمت فوق كسها تاتوه عبارة عن تاج دهبي
شالا : انا كدة خلصت
مروة قامت تفحص جسمها فرحانة وحاسة بمتعة وشهوتها عليت خصوصا ابتدا مفعول المهيج ال وضعه امير خان يشتغل
اميلا : جاهزة نلبس الساري
مروة : جاهزة
ابتدت اميلا تطلع الساري كان لونه اخضر مزخرف ومعاه اندر سبعة نفس اللون طلبت من مروة تلبس الاندر حاولت مروة تلبسه كان ضيق اووي ومروة بتشد فيه كان معظمه محشور في طيزها ومبين فلقة طيزها وفوقها التاتو ابتدت اميلا تساعدها في لبس البرا كان اخضر بس غامق عن الساري وعليه زخارف فضية كان ضيق بردو ابتدت اميلا تمد ايدها وتزوق بزاز مروة عشان تقفل البرا وده خلى مروة نارها تزيد اكتر حاولت كتير اميلا لحد ما اتمكنت من قفل البرا وكانت بزاز مروة بارزة منه بزازها كانوا محشورين جنب بعض وقابين لبرة البرا بشكل فظيع
طلبت اميلا منها تقف عشان تبتدي تلف الساري على وسطها كملت لف وكان مشدود جامد على وسطها ومحزم طيزها ووسطها كان طويل مغطي رجليها بس كان في فتحة من الجنب لحد اول فخدها
انهت اميلا شغلها ولفت بقيت الساري تغطي بيه البرا وبزاز مروة بس بطنها وسرتها كانت باينة
اميلا : ايه رأيك مدام
مروة : جميل بس ضيق اوي انا كدة مش هعرف اتحرك
اميلا : الفتحة في الجنب هتساعد حركتك
مروة : بس ضيق اوي وحاسة اني مش عارفة اتنفس ممكن توسعيه شوية
اميلا : لازم يكون ضيق عشان يبرز مفاتنك وأنوثتك
مروة : اوك متشكرة اميلا
اميلا : العفو مدام فاضل بس حاجات بسيطة تسريحة الشعر وتلبسي الخلخال
مروة : اوك
كملت اميلا شغلها وفرجت مروة على شكلها في المراية وكان شكلها فاتن ومثير
اميلا : كدة مدام اصبحتي سيدة هندية
مروة : شكرا اميلا شكرا شالا
سحبت مروة بعض النقود واعطيتهم لميلا وشالا رفضوا في الاول وابلغوها ان مستر امير خلص حسابهم قالتلهم ده فوق الحساب عشان تعبهم معاه وكمان عجبها شغلهم شكروها وانصرفوا
اتصلت مروة بأمير خان بلغته انها جاهزة ولبست السلسة الهدية ال اعطاها مستر لاكشمي وقعدت منتظرة باصة في الارض منتظرة رد فعل جوزها
دخل امير انبهر من شكلها وصفر صفارة اعجاب
بصتله مروة وعملت حركة بايدها وراسها زي الهنود بهزار
ضحك امير خان
امير : شكلك اتغير خالص
مروة : يعني عجبتك ولا لا !
امير : عايز انيكك في كل حتة الحجرة
قامت مروة قربت منه سند على كتفه ومسكت بأيدها زبه
من فوق البنطلون
مروة بلبونة : يا سلام حد مانعك قطعني كلي ملكك يا روحي
امير : عشاء مستر لاكشمي هنتأخر عليه
مروة : بس ايه رأيك انا ولا ستات الهند
امير : انتي في كل الحالات حبي
انكجها امير وخرجوا لسويت لاكشمي وفي طريقهم لفتت انتباه الكل لجمالها بس محدش يقدر يفرق انها مش هندية من شكلها ولبسها
في مصر
روحت سهام بيتها بعد نيكة كريم السريعة ليها
عادل : نورتي يا لبوتي
سهام : بس العيال يسمعوا
عادل : العيال انا بعتهم لجدتهم
سهام : انت مجهز بقى
عادل : بس ايه ده الواد ماخدش غلوة في ايدك
سهام بشرمطة : هيهي امكانيات يا بابا وراحت مصدره ليه طيزها وبتهزها
عادل راح ضربها عليها
سهام بدلع : اييي ايدك المهم عجبت الراجل
عادل : انا بلغته بس لسه مشافش الفيديو
سهام : ليه !
عادل : مشغول شوية اكيد هيعجبه متقلقيش
سهام : خضتني
عادل : طب يلا عشان انا على اخري
سهام : يا راجل مستعجل ليه هو الواد هيجيك هيهي
عادال : اووي
عادل زق سهام على اوضة النوم وقلعها كل هدومها ونزل على كسها يلحس فيه
سهام : ايي ممممم براحة يا عرص مش قادرة اهاااا
عادل الشتيمة سخنته اكتر بقى يلحس بنهم ويدخل صوابعه في كسها ويدعك بسرعة
سهام : اه امممم يخرب عقلك يا متناك اه ها اه هجيييب يالهوويييي
واتشنجت وغرقت وشه
سهام بتنهج : هجيت على عيل قد ولادك وهيجتني استحمل يا خول
وقامت نزلت بنطلونه واشتغلت مص في زبه وايدها بتحسس على خرم طيزه وبتلحس بيضانه
عادل : اه اه كمان يا سوسو
سهام قامت وزقيته نام على ضهره راحت راكبة فوقه وحشرته في كسها وابتدت تتحرك وتنزل وتطلع عليه
فضلوا شوية على الوضع ده وبعدين عادل قلبها تحتها وسهام رشقت صوبعها في خرم طيزه بقى ينيكها ويرزع بجنون
سهام : اه اي كمان يامتناك اه اه ارزع كمان
الواد الصغير ببنيك احسن منك اه
عادل هاج اكتر من كلامها وبقى نازل فحت ورزع فيها وهي بتصوت تحته
سهام : اه ايي يا عادل كمان اي اهاا هجيب يا عادل احح هجيب
خرج عادل زبه وانفجر كس سهام من عسلها
عادل : يلا دورك
وراح قايم مفلقس فوق وشها وهي بتلحس في خرم طيزه وبتدعك زبه بايدها لحد مااتشنج ونطرهم على بزازها
ومدد جسمه جنبها
سهام : انا لو عرف كدة كنت جبتلك كريم ده من زمااان
يتبع ........
الجزء التاسع
وصل امير خان ومروة لسويت لاكشمي
رحب بيهم لاكشمي وسلم على امير خان
لاكشمي : اهلا مدام خان
وقرب حضنها قدام جوزها وراح محسس بأيده على فردة طيزها وقفش فيها براحة
الحركة دي خليت مروة تتفاجئ وبصيت لأمير ملقتش رد فعل
دخلوا قعدت مروة على الكنبة وقعد جنبها لاكشمي وقصادهم
امير على الكرسي المقابل
رفع لاكشمي أيده على كتف مروة دون رد فعل لأمير ذهول مروة جرأة لاكشمي وسخونة جسمها نتيجة مفعول المهيج
لاكشمي : تشربوا ايه ؟
مروة : مافيش داعي
امير : ممكن كاس
لاكشمي : اوي اوي
وقام لاكشمي صب ثلاث كئوس وقدم واحد لامير وواحد لمروة والتالت ليه ورجع قعد جنب مروة وحط كاسه على الترابيزه قدامه وحط ابده تاني على كتف مروة مع تحسيس خغيف
لاكشمي : انا سعيد بزيارتكم
امير : ده شرف لينا مستر
لاكشمي : لايق عليكي الساري الهندي مدام ( ومازل التحسيس مستمر )
مروة : ميرسي لذوقك
مع تحسيس لاكشمي وهيجان مروة دون رد فعل لامير قررت مروة تتأكد من رد فعل جوزها رفعت رجلها على الرجل التانية وبان فخدها الابيض لحد جنب طيزها قدام لاكشمي وامير مابداش اي فعل بالعكس ابتسم ابتسامة عريضة كأنه موافق على ال بيحصل
زادت جرأة لاكشمي وبأيده على كتفها ضمها ليه
لاكشمي : انتي من اجمل الستات ال شوفتهم زوق امير عالي
مروة : واضح مش زوق امير بس هيهيهي
وضحكوا كلهم مع خبط على الباب قام لاكشمي يغتح
لاقى السرفيس معاه الاكل دخل السرفيس وكانت مروة قاعدة زي ماهي ولحم فخدها باين اختلس السرفيس كم نظرة وبلع ريقه وكمل رص اطباق واعطاله لاكشمي بقشيش وانصرف
استأذن أمير دخول الحمام ورجع لاكشمي قعد جنب مروة ومد أيد على كتفها وأيد التانبة على فخدها العريان
مروة اتخضت : مستر لاكشمي جوزي في الحمام
لاكشمي اتعدل : مروة انتي جسمك سكسي وانا هموت واجربه امير هيجيله مشوار بعد الاكل اتمنى نقضي وقت ممتع سوا
مع رجوع امير قعدوا ياكلوا كان الاكل عبارة عن سمك من مختلف الانواع وجمبري
بعد الاكل شربوا كم كاس وكملوا السهرة دردشة وضحك مع **** لاكشمي بلحم مروة كانت استوت
استأذنوا يمشوا ودعهم لاكشمي لحد الباب وحضن مروة وادها بعبوص صغير في طيزها
امير مروة اول ما وصلوا اوضتهم ويدوب امير قفل الباب
نطيت مروة عليه بوس واحضان كانت على اخرها من عبث لاكشمي بلحمها والمهيج ال ادهالهوها امير
اتجاوب امير معاها وبقى يبوسوا بعض بعنف وامير قافش طيازها ضرب وقفش وبعبصة وفجأة موبايله رن
سابها امير وكانوا بينهجوا ورد على الموبايل
امير : اوك اوك حاالا حاضر اوك باي
امير : اسف حبيبتي موبايل شغل عاجل ولازم انزل
مروة : بس انا عابزاك
امير : هعوضك اول ماجي
مروة : امير انا عاوزة اتناااك
امير قرب منها وادها كام بوسة : هعوضك اول مارجع بس انتي استحملي ال هيحصل فيكي
دخل امير غير ملابسه وبعدين نزل مشواره
مروة كانت هايجة اوي وعايزة تطفي نارها فكرت في كلام لاكشمي تروحله ولا تطفي شهوتها بايدها ولا تصبر لحد ما جوزها يجي وفجأة قطع تفكيرها خبط الباب وكانت زي ماهي بالساري مقلعتش قامت تشوف مين
عند امير
امير كان دخل اوضة تانية في الفندق دخل قعد وقدامه لاب توب فتحه وقعد يتفرج على فيديو متصور بتاع كريم وسهام وبعدها نقل على تسجيل كاميرات في اوضة مروة في الفندق
عند مروة
مروة فتحت الباب لاقت في وشها مستر لاكشمي
لاكشمي : تسمحيلي ادخل
مروة : اتفضل
دخلوا قعدوا وطلب لاكشمي من مروة كاس صبتله كاس وقعدت قدامه حاطه رجل على رجل
لاكشمي قام قعد جنبها وايده على فخدها
مروة : مستر لاكشمي انا سيدة متحوزة وجوزي ممكن يرجع في اي وقت
لاكشمي : امير قدامه للصبح
مروة : بس انا بحب جوزي وعمري مااخونه
لاكشمي مكمل تحسيس وشفايفه عند ودنها :
خليكي امرأة متحضرة وعيشي حريتك وانا متأكد ان امير هيكون مبسوط وعادي مفيش خيانة اكيد امير بينام مع ستات كتير
مروة : مستحيل امير يخوني
لاكشمي : اكيد مش هيخونك اي اتنين متجوزين منفتحين ليهم علاقات خارج الجواز بمعرفتهم ورضاهم طالما بيحبوا بعض وبينهم صراحة واكيد امير مش هيمانع طالما انتي مبسوطة
كمل لاكشمي تحسيس مع كلامه لحد ما وصل بايده تحت الساري لكسها فوق الاندر مروة حسيت بصوابعه على كسها وسخونة نفسه عند ودنها بللت اندرها
مد لاكشمي ايده التانيه لوشها ووجه شفايفه لشفافيها ونزل بوس ولحس في شفايف ومروة كان جسمها ساب وبتنهج
كمل لاكشمي لحس وبوس وبعدين قرب من ودنها بشفايفه وابتدا يلحس في حلمة ودنها وايده التانية على كسها ومروة في عالم تاني
عدلها لاكشمي وفك الساري كله ومروة بقيت بالاندر والبرا بس نايمها على ضهرها وطلع فوقها يكمل بوس ولحس وبعدين رفع ايديها لفوق وتزل يشم تحت باطها وبعدين كمل لحس تحت باطها
مروة استغربت من لحسه تحت باطها اول مرة حد يعمل لها كدة بس استثارت جدا
كمل لاكشمي لحس بلسانه وطلع على وشها لحس وبوس وبعدين نزل بوشه على فلقة بزازها فك البرا وقفش بايده الاتنين بزازها جامد ونزل عليهم مص وعض
مروة : ممممم اه براحة يخرب بيتك اححح
بعد ما خلص عض ومص زي المجنون في حلمتها وكان بيضرب بايده كل فردة
نزل بلسانه لحس لحد سرتها وكمل لحس لحد كسها من فوق الاندر وبقى يبوس في شفايف كسها
قلعها الاندر كان غرقان من عسلها وراح حطه في بوقها
ونزل براسه على كسها كأنه جعان بياكل مش بيلحس
مروة من هيجانها بقيت تعض في الاندر وبايدها قافشه بزها دعك وايدها التانية ماسكة راس لاكشمي
وبعدين اتشنجت وخرجت شلال في وش لاكشمي
قام لاكشمي قلع بنطلونه والبوكسر وظهر زبه شامخ وبيضانه كبيرة ومدلدلة وطلع على مروة وحط زبه بين بزازها وقعد يدعك شوية وبعدين قربه لشفايف مروة كانت مستعدة فتحت بؤها ودخلته واشتغل لاكشمي نيك في بؤها براحة
وبعدين قام من عليها ووقف على الارض ومسكها من رجلها قربها لطرف السرير
وابتدا يفرش كسها ورافع رجليها على كتفه وبعدين دخل زبه شوية شوية في كسها
مروة : احح اه كمان لاكشمي دخل كمان اهه
لاكشمي : كسك ضيق مروة
مروة : اه اممم افشخه حبيبي اه افشخ كسي
نزل بجسمه عليها لاكشمي مع دخول وخروج زبه براحة في كسها يمص في حلماتها
لاكشمي : جسمك رائع وكسك مبلول وسخن
مروة : نيكني حياتي اهه افشخ كسي اممم بموت في زبك
ابتدا لاكشمي يزيد في سرعة نيكه جامد مع زيادة صراخ مروة وبعدين قلبها في وضع الدوجي وابتدا يرزع في طيزها ولف شعرها على ايده واشتغل رزع في كسها
وايده التانيه لسوعة على طيزها لدرجة انها احمرت
مروة : اها براحة اه هموت اييي يلهوي اه
كمل لاكشمي رزع وبعدين قفش طيزها بايده الاتنين وبقى ينينك زي المجنون ابتدا يخرج زبه لحد الراس ويرزع مرة واحدة في كسها كذا مرة ورا بعض وبعدين سبتها ونطر كمية كبيرة في كسها ونزل بجسمه على ضهرها ينهج ويقفش بايده بزازها ويبوس في حلمة ودنها لحد ما زبه نام في كسها وخرج وكسها بينقط من لبنه
قام من عليها وضربها على طيزها
لاكشمي : جسمك نار انتي شرموطة كبيرة مروة
ونام جنبها ينهج
مددت جسمها مروة على بطنها وقربت منه ونزلت براسها على صدره
مروة : وانت فشخت وبهدلت الشرموطة هو كل الهنود جامدين كدة
ضحك لاكشمي وقام شدها ودخلوا الحمام وايده على طيزها
استحموا ورزعها واحد سريع وبعدين خرج ودعها
قعدت مروة تسرح شعرها ملط بعد ما لاكشمي طفى نارها
مع دخول امير
مروة : انت جيت حبيبي
امير : لاكشمي ناكك كويس
انتفضت مروة ووشها جاب الوان
يتبع