ص
صبرى فخرى
زائر
الحوجة
نبتدي القصة بيا انا محمد طالب في كلية تجارة سنة اولي عايش مع أسرة متوسطة مش طويل ومش قصير مش تخين ومش رفيع زبري كبير جدا جدا طوله ١٥ سنتي
امي مني ٤٦ سنة جسم زي اي جسم امهااات مربرب شوية
الاب رجب ٥٨ سنة زي اي اب موظف يروح الشغل ٦ الصبح يرجع ١١ بليل
اخت اكبر مني ٢٦ سنة لسة متجوزة من سيد معاها دبلوم تجارة مع احمد شهرين
الحكاية تبتدي
أن ابويا بيديني المصروف ولقيته مكملش معايا اسبوع ونص وخلص والقبض مبقاش يكفي البيت وانا شاب وليا احتياجاتي عايز اتفسح مع صحابي في الجامعة ناكل من مطاعم برة كل ده كان بيكفيني لكن دلوقتي والأزمة الي احنا فيها مبقاش يكفي خالص
مبقيتش عارف اعمل ايه نزلت ادور علي شغل ملقيتش يقولولي عايزين خبرات ودنيا اعمل ايه مش لاقي
احنا ساكنين في الجيزة والجيزة متقسمة لقري الصف والحتت دي فبيغلب علينا طابع الفلاحين شوية قعدت ادور لغاية ما جارتنا صحبة امي سماح عندها ٥٢ سنة مليانة شويتين طيز يقف عليها عيل صغير عارفينها طبعا
فا قالتلي بنت اختي كانت بتكشف نسا وعرفت أن دكتور عايز مساعد ولأني بحب الطب فكنت بقرا شوية وبعرف اضرب حقن فقالتلي العنوان
و تاني يوم وانا جاي من الجامعة روحت العيادة لقيتها شقة صغيرة بس بيجي ليها زباين علشان أسعاره رخيصة شوية بس اتكلمنا وقالي نبدا من بكرة الساعة ٦ مغرب وهديك ١٢٠٠ الشغل من ٦ مغرب لغاية ١١بليل وساعات ١٢ واتفقنا وروحت حكيتلهم في البيت
ابويا قالي ماشي بس بردك هديك مصروفك علشان متقولش اني قصرت معاك
بردك كنت عايز الم فلوس اكتر فقولت اتعلم كام حاجة من فوتوشوب والبرمجة وتصميم المواقع عقبال ما خلص دراسة
تاني يوم روحت الجامعة رجعت علي البيت كلت وروحت علي العيادة كان في ستات وبنات الي عايز يتابع حمل والي عايز يكشف نسا والي عايزة تحبل ودول كتير وهنعرف ليه
فانا قاعد مبعملش حاجة غير بسمع الحجاوي
ولقيت الحريم عمالة تتكلم وتقول ده دكتور شاطر انا بقالي ١٠ مبخلفش وحملت علي أيده
والي تقول صحبتي بردك حبلت على أبده أصله كمان بيعمل علاج طبيعي بتاع نسا
استغربت ازاي دكتور بالشطارة دي وقاعد في مكان زي ده مطلعش برة ليه في زايد ولا مدينتي
بس عمال اسمع لحكاوي النسوان
وانا الصراحة العيادة دي جت علي الطبطاب
لان الصراحة بحب اجسام الستات الحوامل البطن المنفوخة والبز المليان لبن و مدور والحلمة المصرية البني الغامقة الكبيرة
بس عمال بقا قاعد علي المكتب وزيري واقف واتفرج بقا علي واحدة بشعرها لبسة جلبية قطيفة محزقة وبطنها منفوخة وبزاز قبة لقدام
وال***** الي لبسة لبس واسع وبزازها كبار
بس ويوم ورا يوم بقيت اتكلم معاهم وخدو عليا والدكتور حب كدة
في يوم كنت إجازة من الجامعة وقاعد لوحدي في البيت سمعت حد بيكنس السلم وعارفين ده معناه ايه
اقولك .
كدة الجزء الاول خلص
الجزء التاني
وقفنا لما سمعنا حد بيكنس السلم اقولك بقا دي جارتي متجوزة وعندها بنتين بس لسانها زفر هي مش كبيرة هي تقريبا في تلاتينات ببص من خرم الباب عليها على طول علشان بتخرج بلانجيري وحاجات تولع وهي وتكة كرباج زي جسم ايتن عامر بيبقا هاين عليا افتح الباب وارفع اللانجيري وادقر فيها
طبعا بقيت هايج اوي لبست وروحت الشغل عمال اهدي في نفسي الاقي واحدة بشعرها صبغاه بني مصفر ولدت وجاية تتابع تقوم فاتحة سوستة جلابية وتطلع البزة وترضع الواد وانا زبري هيفرقع قولتلها لو عايزة تاخدي راحتك في اوضة هنا قالتلي لا عادي يا دكتور قولتلها ماشي يا ام مينا و انا مش قادر
راحت واحدة ***** قالتلي ممكن تدخلني أوضة فاضية قولتلها ماشي و دخلتها الاوضة وعملت نفسي خارج وفضلت واقف وشوفت بزة بيضة وحلمة بني غامقة بترفع عينها لقيتني واقف اتحدت لسة هتدخل بزها تاني قولتلها ثواني وروحت قولتلها انتي بترضعي غلط وهي خايفة روحت ماسك بزتها وروحت ماسك الحلمة قولتلها دي تخش كلها في بقه وصدرك ارفعيه كدة وتدوسي كدة وقعدت افعص وهي تقول حرام كدة حرام روحت فوقت وقولتلها دي طريقة صحيحة وجيه دورها في الكشف وانا كنت مرعوب لا تقول للدكتور ودخلت وهي بتبصلي وفضلت قاعد وهي طولت وخرجت ولقيت دكتور بينده عليا روحت لقيته بيقولي فاضل كتير قولتله قربنا نخلص وروحت بقيت مش قادر ضربت عشرة ونمت صحيت الصبح مش قادر قولت هعد النهاردة من جامعة وملقيتش حد في البيت لقيت سماح صحبت امي بتخبط روحت فتحت وسبتها تدخل هي يعتبر بردك مربياني لبسة عباية بيتي خفيفة قعدت قالتلي ايه ده امك مش موجودة قولتلها لا راحت لخالتي ومعاها اخويا وممكن تبات قالتلي انزل بقا قولتلها متقعدي انا قاعد زهقان يا سوسو احنا بتقولها علي طول يا سوسو
قولتلها قعدي هفرجك علي النت طبعا هي علاقتها بالنت أنها ممكن تطلع امي تفرجها علي فيديو طبخ قولتلها اسكتي يا سوسو ده في بلاوي علي النت
قالتلي ايه
قولتلها ده في فيديوهات فضايح
قالتلي فضايح ايه
قولتلها يعني واحدة جوزها يروح شغل تجيب راجل البيت
قالتلي عادي ما حنا بتسمع الحاجات دي في الاخبار
قولتلها بس مشفتيش
تعالي بصي وشغلتلها فيديو واحدة بتتناك من واحد وتقولي بسرعة قبل جوزي يرجع
والي بتتناك عمالة تقول كلام وسخ وتتاوه
لقيتها اندمجت اوي وعرفت وقولتلها ولا الي بيصور لحم أهله للناس وفرجتها علي ديوثين محارم والي بيحك زبره في طيز امه وهي عاملة عبيطة والي يخش علي امه الحمام وهي ملط بتستحمي ويكلمها وهو بيصورها
قولتلها الفيديو ده مبيفكركيش بحاجة قالتلي ايه قولتلها مرة وانا صغير كنت في شقة عندك وانتي كنتي في الحمام قاعدة علي القاعدة وقفت ابص عليكي قولتيلي بتبص علي ايه يا خول وبتضحكي
قالتلي ده انت مش ناسي اي حاجة ده انا مش فاكرة
قولتلها انا مقدرشاطلع الموقف ده من دماغي انتي كنتي بتعملي ايه
قالتلي هكون بعمل ايه بتصير
قولتلها يعني انا بلغت عليكي وانتي بتصيري
قالتلي يعني ايه بلغت
قولتلها البلوغ ده لما واد يبقي راجل
قالتلي مش فاهمة
قولتلها لما الراجل يبقي ..
قالتلي متقول
قولتلها مكسوف
قالتلي مكسوف ده انت فرجتني علي واحدة نايمة مع واحد قول يا خويا ده انت ليلتك بيضة يابن مني وبتضحكي
قولتلها يعني لما الواد بيجيب لبن ويقدر يعشر ست البلوغ بقي لما الواد يشوف موقف يهيجو فبتاعه ينقط لبن
وانا بلغت لما كنت بتفرج عليكي انا كنت يبلغ وانتي كنتي بتتصيري
قالتلي ينهارك اسود انت ازاي تبصلي كدة ده انا زي امك انا كنت بعتبرك ابني علشان معنديش عيال
انا زعلانة منك
تاني يوم وانا راجع من الجامعة علي العصر لقيت باب شقتها فتح وخرجتلي .
وهنا ينتهي الجزء التاني
الحوجة
الجزء الثالث
الباب اتفتح ازيك يا سوسو
ازيك عامل ايه
كويس وانتي عاملة ايه
زعلانة منك قولتلها ليه
قالتلي مش عارف ليه
قولتلها لا
قالتلي ايه الي انت قولتهولي امبارح ده
قولتلها علي ايه
قالتلي بتقول هجت عليكي
قولتلها وطي صوتك الناس تسمع احنا علي السلم تعالي نخش نكمل كلام جوة قالتلي عمك اشرف جوة
قولتلها خلاص اطلعيلي
طبعا امي لسه عند خالتي وابويا في الشغل
قولتلها هسيبلك الباب مواربة
طلعت قلعت البنطلون والتيشيرت وفضلت بالبوكسر
طلعت قالتلي انت فين قولتلها هنا مشيت ورا الصوت لقتني واقف بتصير قالتلي انت بقيت قليل الادب اوي ده انا بعتبرك ابني
قولتلها وانا بحبك زي امي وانا الصراحة عايزك تساعديني وانا يكلمها قمت لافف وشافت زبري وانا يدخله
عملت نفسها مشافتش حاجة
روحت الاوضة وانا بالبوكسر وهي بالجلابية بيتي الخفيف
قولتلها تعالي اوريكي حاجة جديدة وجبت فيديو محارم لام و ابنها قولتلها شفتي ام نايمة مع ابنها
لقيتها مصدومة
قولتلها واكتر دول بيعشرو أمهاتهم كمان
قالت يا لهوي
زبري واقف في البوكسر
قولتلها انتي مخلفتيش ليه
قالتلي الدكتور قالي انتي وجوزك معندكوش مشاكل بس هو موضوع وقت
سوسو كبيرة يا جدعان يعني حوالي
48 سنة
قولتلها الدورة بتنزل
انكشفت وقالتلي اه الدكتورة قالتلي ممكن تبقي دي اخر سنة ليها
قالتلي لسة خلصانة امبارح
قولتلها دي فرصة حلوة للتخصيب
قولتلها منفسكيش في عيل
قالت بعد ايه بعد ما شاب نوديه الكتاب
روحت زاققها علي سرير قولتلها نودي الجامعة كمان
ونزلت البوكسر ورفعت العباية ونزلت الكلوت
وهي بتفرفص وبتقولي بتعمل ايه حرام عليك انا زي امك
روحت فاتح رجليها و داخل مابينهم و دخلت زوبري في كسها الاسود المربرب
وفضلت داخل طالع خمس دقائق وروحت نطرت جوة لقيتها بتعيط حرام عليك انا ربيتك
صعبت عليا وضميري انبني وعيطت قولتلها غصب عني أنا بعتبرك امي التانية
وعدلت هدومها ونزلت
وعدي شهر علي الي حصل من الجامعة للبيت ومن البيت للشغل ويوم ما تقبلني كأنها متعرفيش ومبقتش تطلع عندنا حتي امي استغربت ونزلتلها قالتها قطعتي رجلك عنا وكذا وكذا
قالتلها تعبانة
امي قالت لها فعلا شكلك مصفر
تاني يوم امي بتقولي كلم خالتك سماح
وفعلا حصل
لقيتها بتقولي عجبك كدة الدورة منزلتش شكله حصل جوزي ممكن يفضحني قالتلي اتصرف
قولتلها هتصرف تعالي بليل الساعة
11 بليل
العيادة ايوة يا دكتور في وحدة جارتي في مقام قريبتي عايزة تعمل تحليل حمل
قالي تنور العيادة
الجزء الرابع
جت الساعة
11
لقيتها جاية بعباية سودة قولتها خدي الكباية دي و تعالي ورايا وصلنا عند حمام بابه بايظ قولتلها اتصيري هنا
قالتلي امشي
قولتلها ده وقته يلا ورفعت العباية ونزلت الكلوت وشفت كسها بتتصير وزيري وقف
قالتلي طبعا انت مبسوط من الي انت شايفه
وانا عامل نفسي عبيط والهيجان رجعلي تاني
ودخلتها للدكتور وقال الف مبروك حامل
راحت برقت وبصتلي وانا برقت و بصتلها
وراحت فتحت في العياط وممسكتش نفسها و بتقول اتفضحت انت السبب
راح الدكتور قالي في ايه عايز اعرف كل حاجة
وحكيتله كل حاجة
قال خلاص انا هساعدك
قولتله ازاي
قالي هي تروح لجوزها وتقوله انا هي حست بتعب حريمي وراحت كشفت وان الدكتور قالها انتي كان عندك مشكلة مسببة ليكي انك متخافيش وراحت
وفعلا قالت كدة لجوزها تاني يوم وفرح
وجم للدكتور وظبط الدور وقاله تروح تمارس معاها النهاردة وبكرة وتجولي بعد يومين
وراحو وقاله المدام حامل وفرحو والدنيا تمام
انا كل ده مستغرب الدكتور ساعدني ليه
والمفروض يخاف يتفضح
روحت ودخلت بعد ما اليوم ما خلص وشافني سرحان
قالي هقولك انا ساعدتك ليه
قولتله عرفت منين اني هسالك
قالي الإجابة بكرة لما واحدة شابة تدخل اسمها نور نفتح الباب الي ورا وهتعرف الإجابة
تاني يوم وبعد خمس حالات جت نور ودخلتها وبعد خمس دقائق دخلت من الباب الي ورا وشفت مصيبة
هتعرف المصيبة الجزء الجاي
نبتدي القصة بيا انا محمد طالب في كلية تجارة سنة اولي عايش مع أسرة متوسطة مش طويل ومش قصير مش تخين ومش رفيع زبري كبير جدا جدا طوله ١٥ سنتي
امي مني ٤٦ سنة جسم زي اي جسم امهااات مربرب شوية
الاب رجب ٥٨ سنة زي اي اب موظف يروح الشغل ٦ الصبح يرجع ١١ بليل
اخت اكبر مني ٢٦ سنة لسة متجوزة من سيد معاها دبلوم تجارة مع احمد شهرين
الحكاية تبتدي
أن ابويا بيديني المصروف ولقيته مكملش معايا اسبوع ونص وخلص والقبض مبقاش يكفي البيت وانا شاب وليا احتياجاتي عايز اتفسح مع صحابي في الجامعة ناكل من مطاعم برة كل ده كان بيكفيني لكن دلوقتي والأزمة الي احنا فيها مبقاش يكفي خالص
مبقيتش عارف اعمل ايه نزلت ادور علي شغل ملقيتش يقولولي عايزين خبرات ودنيا اعمل ايه مش لاقي
احنا ساكنين في الجيزة والجيزة متقسمة لقري الصف والحتت دي فبيغلب علينا طابع الفلاحين شوية قعدت ادور لغاية ما جارتنا صحبة امي سماح عندها ٥٢ سنة مليانة شويتين طيز يقف عليها عيل صغير عارفينها طبعا
فا قالتلي بنت اختي كانت بتكشف نسا وعرفت أن دكتور عايز مساعد ولأني بحب الطب فكنت بقرا شوية وبعرف اضرب حقن فقالتلي العنوان
و تاني يوم وانا جاي من الجامعة روحت العيادة لقيتها شقة صغيرة بس بيجي ليها زباين علشان أسعاره رخيصة شوية بس اتكلمنا وقالي نبدا من بكرة الساعة ٦ مغرب وهديك ١٢٠٠ الشغل من ٦ مغرب لغاية ١١بليل وساعات ١٢ واتفقنا وروحت حكيتلهم في البيت
ابويا قالي ماشي بس بردك هديك مصروفك علشان متقولش اني قصرت معاك
بردك كنت عايز الم فلوس اكتر فقولت اتعلم كام حاجة من فوتوشوب والبرمجة وتصميم المواقع عقبال ما خلص دراسة
تاني يوم روحت الجامعة رجعت علي البيت كلت وروحت علي العيادة كان في ستات وبنات الي عايز يتابع حمل والي عايز يكشف نسا والي عايزة تحبل ودول كتير وهنعرف ليه
فانا قاعد مبعملش حاجة غير بسمع الحجاوي
ولقيت الحريم عمالة تتكلم وتقول ده دكتور شاطر انا بقالي ١٠ مبخلفش وحملت علي أيده
والي تقول صحبتي بردك حبلت على أبده أصله كمان بيعمل علاج طبيعي بتاع نسا
استغربت ازاي دكتور بالشطارة دي وقاعد في مكان زي ده مطلعش برة ليه في زايد ولا مدينتي
بس عمال اسمع لحكاوي النسوان
وانا الصراحة العيادة دي جت علي الطبطاب
لان الصراحة بحب اجسام الستات الحوامل البطن المنفوخة والبز المليان لبن و مدور والحلمة المصرية البني الغامقة الكبيرة
بس عمال بقا قاعد علي المكتب وزيري واقف واتفرج بقا علي واحدة بشعرها لبسة جلبية قطيفة محزقة وبطنها منفوخة وبزاز قبة لقدام
وال***** الي لبسة لبس واسع وبزازها كبار
بس ويوم ورا يوم بقيت اتكلم معاهم وخدو عليا والدكتور حب كدة
في يوم كنت إجازة من الجامعة وقاعد لوحدي في البيت سمعت حد بيكنس السلم وعارفين ده معناه ايه
اقولك .
كدة الجزء الاول خلص
الجزء التاني
وقفنا لما سمعنا حد بيكنس السلم اقولك بقا دي جارتي متجوزة وعندها بنتين بس لسانها زفر هي مش كبيرة هي تقريبا في تلاتينات ببص من خرم الباب عليها على طول علشان بتخرج بلانجيري وحاجات تولع وهي وتكة كرباج زي جسم ايتن عامر بيبقا هاين عليا افتح الباب وارفع اللانجيري وادقر فيها
طبعا بقيت هايج اوي لبست وروحت الشغل عمال اهدي في نفسي الاقي واحدة بشعرها صبغاه بني مصفر ولدت وجاية تتابع تقوم فاتحة سوستة جلابية وتطلع البزة وترضع الواد وانا زبري هيفرقع قولتلها لو عايزة تاخدي راحتك في اوضة هنا قالتلي لا عادي يا دكتور قولتلها ماشي يا ام مينا و انا مش قادر
راحت واحدة ***** قالتلي ممكن تدخلني أوضة فاضية قولتلها ماشي و دخلتها الاوضة وعملت نفسي خارج وفضلت واقف وشوفت بزة بيضة وحلمة بني غامقة بترفع عينها لقيتني واقف اتحدت لسة هتدخل بزها تاني قولتلها ثواني وروحت قولتلها انتي بترضعي غلط وهي خايفة روحت ماسك بزتها وروحت ماسك الحلمة قولتلها دي تخش كلها في بقه وصدرك ارفعيه كدة وتدوسي كدة وقعدت افعص وهي تقول حرام كدة حرام روحت فوقت وقولتلها دي طريقة صحيحة وجيه دورها في الكشف وانا كنت مرعوب لا تقول للدكتور ودخلت وهي بتبصلي وفضلت قاعد وهي طولت وخرجت ولقيت دكتور بينده عليا روحت لقيته بيقولي فاضل كتير قولتله قربنا نخلص وروحت بقيت مش قادر ضربت عشرة ونمت صحيت الصبح مش قادر قولت هعد النهاردة من جامعة وملقيتش حد في البيت لقيت سماح صحبت امي بتخبط روحت فتحت وسبتها تدخل هي يعتبر بردك مربياني لبسة عباية بيتي خفيفة قعدت قالتلي ايه ده امك مش موجودة قولتلها لا راحت لخالتي ومعاها اخويا وممكن تبات قالتلي انزل بقا قولتلها متقعدي انا قاعد زهقان يا سوسو احنا بتقولها علي طول يا سوسو
قولتلها قعدي هفرجك علي النت طبعا هي علاقتها بالنت أنها ممكن تطلع امي تفرجها علي فيديو طبخ قولتلها اسكتي يا سوسو ده في بلاوي علي النت
قالتلي ايه
قولتلها ده في فيديوهات فضايح
قالتلي فضايح ايه
قولتلها يعني واحدة جوزها يروح شغل تجيب راجل البيت
قالتلي عادي ما حنا بتسمع الحاجات دي في الاخبار
قولتلها بس مشفتيش
تعالي بصي وشغلتلها فيديو واحدة بتتناك من واحد وتقولي بسرعة قبل جوزي يرجع
والي بتتناك عمالة تقول كلام وسخ وتتاوه
لقيتها اندمجت اوي وعرفت وقولتلها ولا الي بيصور لحم أهله للناس وفرجتها علي ديوثين محارم والي بيحك زبره في طيز امه وهي عاملة عبيطة والي يخش علي امه الحمام وهي ملط بتستحمي ويكلمها وهو بيصورها
قولتلها الفيديو ده مبيفكركيش بحاجة قالتلي ايه قولتلها مرة وانا صغير كنت في شقة عندك وانتي كنتي في الحمام قاعدة علي القاعدة وقفت ابص عليكي قولتيلي بتبص علي ايه يا خول وبتضحكي
قالتلي ده انت مش ناسي اي حاجة ده انا مش فاكرة
قولتلها انا مقدرشاطلع الموقف ده من دماغي انتي كنتي بتعملي ايه
قالتلي هكون بعمل ايه بتصير
قولتلها يعني انا بلغت عليكي وانتي بتصيري
قالتلي يعني ايه بلغت
قولتلها البلوغ ده لما واد يبقي راجل
قالتلي مش فاهمة
قولتلها لما الراجل يبقي ..
قالتلي متقول
قولتلها مكسوف
قالتلي مكسوف ده انت فرجتني علي واحدة نايمة مع واحد قول يا خويا ده انت ليلتك بيضة يابن مني وبتضحكي
قولتلها يعني لما الواد بيجيب لبن ويقدر يعشر ست البلوغ بقي لما الواد يشوف موقف يهيجو فبتاعه ينقط لبن
وانا بلغت لما كنت بتفرج عليكي انا كنت يبلغ وانتي كنتي بتتصيري
قالتلي ينهارك اسود انت ازاي تبصلي كدة ده انا زي امك انا كنت بعتبرك ابني علشان معنديش عيال
انا زعلانة منك
تاني يوم وانا راجع من الجامعة علي العصر لقيت باب شقتها فتح وخرجتلي .
وهنا ينتهي الجزء التاني
الحوجة
الجزء الثالث
الباب اتفتح ازيك يا سوسو
ازيك عامل ايه
كويس وانتي عاملة ايه
زعلانة منك قولتلها ليه
قالتلي مش عارف ليه
قولتلها لا
قالتلي ايه الي انت قولتهولي امبارح ده
قولتلها علي ايه
قالتلي بتقول هجت عليكي
قولتلها وطي صوتك الناس تسمع احنا علي السلم تعالي نخش نكمل كلام جوة قالتلي عمك اشرف جوة
قولتلها خلاص اطلعيلي
طبعا امي لسه عند خالتي وابويا في الشغل
قولتلها هسيبلك الباب مواربة
طلعت قلعت البنطلون والتيشيرت وفضلت بالبوكسر
طلعت قالتلي انت فين قولتلها هنا مشيت ورا الصوت لقتني واقف بتصير قالتلي انت بقيت قليل الادب اوي ده انا بعتبرك ابني
قولتلها وانا بحبك زي امي وانا الصراحة عايزك تساعديني وانا يكلمها قمت لافف وشافت زبري وانا يدخله
عملت نفسها مشافتش حاجة
روحت الاوضة وانا بالبوكسر وهي بالجلابية بيتي الخفيف
قولتلها تعالي اوريكي حاجة جديدة وجبت فيديو محارم لام و ابنها قولتلها شفتي ام نايمة مع ابنها
لقيتها مصدومة
قولتلها واكتر دول بيعشرو أمهاتهم كمان
قالت يا لهوي
زبري واقف في البوكسر
قولتلها انتي مخلفتيش ليه
قالتلي الدكتور قالي انتي وجوزك معندكوش مشاكل بس هو موضوع وقت
سوسو كبيرة يا جدعان يعني حوالي
48 سنة
قولتلها الدورة بتنزل
انكشفت وقالتلي اه الدكتورة قالتلي ممكن تبقي دي اخر سنة ليها
قالتلي لسة خلصانة امبارح
قولتلها دي فرصة حلوة للتخصيب
قولتلها منفسكيش في عيل
قالت بعد ايه بعد ما شاب نوديه الكتاب
روحت زاققها علي سرير قولتلها نودي الجامعة كمان
ونزلت البوكسر ورفعت العباية ونزلت الكلوت
وهي بتفرفص وبتقولي بتعمل ايه حرام عليك انا زي امك
روحت فاتح رجليها و داخل مابينهم و دخلت زوبري في كسها الاسود المربرب
وفضلت داخل طالع خمس دقائق وروحت نطرت جوة لقيتها بتعيط حرام عليك انا ربيتك
صعبت عليا وضميري انبني وعيطت قولتلها غصب عني أنا بعتبرك امي التانية
وعدلت هدومها ونزلت
وعدي شهر علي الي حصل من الجامعة للبيت ومن البيت للشغل ويوم ما تقبلني كأنها متعرفيش ومبقتش تطلع عندنا حتي امي استغربت ونزلتلها قالتها قطعتي رجلك عنا وكذا وكذا
قالتلها تعبانة
امي قالت لها فعلا شكلك مصفر
تاني يوم امي بتقولي كلم خالتك سماح
وفعلا حصل
لقيتها بتقولي عجبك كدة الدورة منزلتش شكله حصل جوزي ممكن يفضحني قالتلي اتصرف
قولتلها هتصرف تعالي بليل الساعة
11 بليل
العيادة ايوة يا دكتور في وحدة جارتي في مقام قريبتي عايزة تعمل تحليل حمل
قالي تنور العيادة
الجزء الرابع
جت الساعة
11
لقيتها جاية بعباية سودة قولتها خدي الكباية دي و تعالي ورايا وصلنا عند حمام بابه بايظ قولتلها اتصيري هنا
قالتلي امشي
قولتلها ده وقته يلا ورفعت العباية ونزلت الكلوت وشفت كسها بتتصير وزيري وقف
قالتلي طبعا انت مبسوط من الي انت شايفه
وانا عامل نفسي عبيط والهيجان رجعلي تاني
ودخلتها للدكتور وقال الف مبروك حامل
راحت برقت وبصتلي وانا برقت و بصتلها
وراحت فتحت في العياط وممسكتش نفسها و بتقول اتفضحت انت السبب
راح الدكتور قالي في ايه عايز اعرف كل حاجة
وحكيتله كل حاجة
قال خلاص انا هساعدك
قولتله ازاي
قالي هي تروح لجوزها وتقوله انا هي حست بتعب حريمي وراحت كشفت وان الدكتور قالها انتي كان عندك مشكلة مسببة ليكي انك متخافيش وراحت
وفعلا قالت كدة لجوزها تاني يوم وفرح
وجم للدكتور وظبط الدور وقاله تروح تمارس معاها النهاردة وبكرة وتجولي بعد يومين
وراحو وقاله المدام حامل وفرحو والدنيا تمام
انا كل ده مستغرب الدكتور ساعدني ليه
والمفروض يخاف يتفضح
روحت ودخلت بعد ما اليوم ما خلص وشافني سرحان
قالي هقولك انا ساعدتك ليه
قولتله عرفت منين اني هسالك
قالي الإجابة بكرة لما واحدة شابة تدخل اسمها نور نفتح الباب الي ورا وهتعرف الإجابة
تاني يوم وبعد خمس حالات جت نور ودخلتها وبعد خمس دقائق دخلت من الباب الي ورا وشفت مصيبة
هتعرف المصيبة الجزء الجاي