ص
صبرى فخرى
زائر
انا مالك المحمدي عندي ٢٢ سنه ف كلية حسابات ومعلومات
ودي العيله ال اتربيت معاها
ابوبا . محمد المحمدي 47 سنه عامل ف بنك
امي سارة 43 . بتشتغل مديرة مدرسة
اختي تالا 22 كلية تمريض
اختي ريم 20 كلية حقوق
اخي احمد 22. كلية تجارة
ام احمد
سارة
تالا
ريم
ايمان دينا
hd image
الجزء الاول
تبدأ القصه ونا عندي ست سنين كانت اول مره اشوف فيها محمد المحمدي لما جه الملجاء عشان يتبناني رغم أنه مخلف وعنده عيال الا اني معرفش هو اتبناني لي بس بعد ما تبناني وخدني معاه البيت عرفني على احمد وتالا وريم لأنهم تؤم وقالي من انهارد انت هتبقى اسمك مالك المحمدي انا كنت فرح أن هيبقى ليا اب وعيلة بعد ما كنت يتيم وبرضو احمد وتالا وريم كانو فرحانين لأن هيبقى ليهم اخ كمان وطبعا قدملنا انا وأحمد وتالا ف نفس المدرسة ال سارة مديرتها وديمن كنت متفوق على احمد وتالا وكنت بحس أن .محمد .ديمنا بيحبني عن عياله وسارة نفس الكلام لحد مبادة الغيرة من احمد وأخواته ليا بس انا ديمن كنت بعملهم بحب احنا كنا عايشين ف المقاولين ف شقه اوضتين وصاله والحمام والمطبخ يعني كانت على الاقد ولما المشكله من جهت عيال محمد زادت اضطر يفصل ودا كنت بدأت اكره عياله واحده واحده ومع دخولي الاعداديه طلبت منه أن أنزل اشتغل كان عايز يمنعني بس نا اصريت وفعلا نزلت اشتغل مع واحد بتاع صيانة كمبيوتر وكنت بتعلم منه كل حاجه حتى اني طلبت منه. يعلمني برمجه وهو علمني اليعرفه والباقي بقى يقدملي على كورسات على النت وبتعلم وبطبق على الأجهزة ال عنده طبعا لما حسيت انا الفلوس ال معايا بقت اكتر من. حاجتي طلبت من عم وائل ودا هو. الرجل ال نا شغال معاه انه يشغالها معاه وفعلا عمل كده وكمان كتب عقود بكده تحفظ حقي وبعد تلات سنين من الشغل معاه كنت بقيت قادر اعمل الكمبيوتر نفسه من السفر ومن الكورسات الكنت بخدها منها لغات انجليزي وفرنساوي ومعا اخر سنه. ف الاعداديه كنت شغال على. تطبيق حماية ونزلته على جوجل بلاي وسبته متبعتوش لمدة شهرين ال هما كان فيهم امتحانتي وبعد امتحانتي دخلت على الحساب بتاع جوجل بلاي لقيت 2مليون دولار طبعا مكنتس عارف اسحب المبلغ دا ازاي بس سبته دلوقتي والفلوس ال كانت مع عم وائل كان 500 الف قولت حلو وكانت الدنيا ماشية ف البيت بعد م محمد فصلني عن ولاده وخلاني نايم ف الصاله بقيت اتعامل معاه على القد حد. كلمني ارد محدش كلمني مردش وكانت معملتهم بتزيد كره خصوصا احمد ال ديمن بيتقارن بيا وطبعا سارة امهم بدأت هي كمان تكرهني واحد وحدة وخصوصا بعد نتيجة الاعداديه ال هيا انا كنت جايب الدرجه النهائيه وبنها جيب مجموع الثانوية بالعافيه ولقيتها بتخانق مع محمد وبتقوله كفايه عليه لحد كده ومش هيكمل تعليمه انا مش عارف إصرار محمد علي. تعليمي لي بس هنا اتكدت أن سارة بقت اوسخ من عيالها وفيوم كنت طلع من الحمام وخبط فيها بالغلط هنا لقيتها بتشتم وتهني وقالت لجوزها أن بيتحرش بيها وببنتها وهنا محمد ضربني انا بصتله وقولت هيجي اليوم ال هندمك في على الالم دا وسبت البيت ومشيت ورنيت على محمد صحبي ودا بقى اجداع واحد ف حياتي هو وعم وائل كلمته قولتله عايز ابات عندك قالي حبيب اخوك تنور ورحت رنيت الجرز وفتحتلي أخته دينا وهي أصغر مننا بسنه ولقتها بتقولي نورت ي بيه وحطه أيدها ف وسطها وبتقولي ياه اخير افتكرت أن ليك ناس تسال عليهم انا دخلت ولقيت احمد ومه وايمان قعدين بيضحكو. مهم سمعين صوت دينا وهي بتهزقني وبقلهم بقى كده سيبين وبور الجاز دا يفتح وبعدين دا بتعملني على اني جوزها مش صاحب اخوه هي واي يعني مشبهش ولا مشبهش نا هههه دنتي تشبهي بلد بحالها وبقلها سيبني بقى عشان عايز انام دخلت وسبتهم قاعدين ونمت نرجع بقى لاحمد ال زبه كان وقف لما شاف أخته بتتعاملي معايا على اني جوزها ودي بقى الحجه الوحشه ف احمد (اول مبدائت اتعلم كورسات عرفت حاجتي وسخه عن وائل وأحمد عرفت انا احمد معرص وبيتناك وبينك برضو بس لاقيته بيحب يتناك اكتر ودا عرفته لما كنت بتعلم برمجه وكنت بجرب الصغرت والهاك على احمد ودا ال خالاني اعرف أنه هيموت ويشوفهم بيتناكو قدامه انا كنت بعملهم على أنهم أهل بس اما شوفت صورهم وخصوصا ام احمد انا قولت لازم انكهم ووائل لقيته بيعرص وبينك نسوان اعرفهم كانو بيتعملو معاه دا غير النسوان ال بيبعتهم الرجاله ومنهم مراته واخته وبنته بس بنته خلفي بس مستني فيها رقم حلو ) نرجع عندي وخلاص كنت نمت وصحيت تاني يوم على صوت رنت موبيل ..... .... يتبع
الجزء الثاني
وقفنا عند ام صحيت على رنت الموبيل و ببص ف التلفون لقيته بابا ال بيرن
انا. الو خير
محمد.عيب انا ابوك مينفعش تتكلم كده
انا. هههههه وهو في اب يطرد ابنه حتى من غير ما يسمع هو عايز يقول اي
محمد. انا اسف حقك عليا
انا. وبعدين عايز اي يعني
محمد. عايزك ترجع
.انا. ارجع اممم هبقى افكر ف الموضع دا بعدين عايز حاجه تاني
محمد. كنت عايزك تسامحني
انا. وغير كده عايز حاجه تاني
محمد . عايز سلامتك ي ابني
انا. ماشي سلام ورحت قافل على طول وبعديها عملت لرقمه بلوك
عند محمد ف البيت
سارة . انا مش عارفه انت قلقا لي بس وبعدين ماحنا بقلنا كتير بنعامله وحش ونت ولا همك
محمد . اه بس المرة دي ساب البيت ولو أبوه الحقيقي عرف هنروح ف داهيه عشان اغلب مصاريفنا هو ال بيبعتها على أساس أنها لبنه واحنا ال كنا بنصرفها بس على الاقل ابنه كان وسطينا واحنا بنعمل كده إنما دلوقتي مبقاش موجود
سارة . مش عارفه انت خايف من اي بس ماهو مش هيعرف أنه ساب البيت ولو سالك عليه قوله دا عند واحد صحبه
محمد . خايف اوي عشان الناس دي مش بتلعب واهو قدامك الجينات واضحه شوفي عيالك وشوفي مالك
سارة . سيباك انت من الخوف دا وامشي وراي وهتلاقي انك كسبان
محمد. وهو نتي فكرك قدامي حل تاني لحد مقدر الين دماغ البيه
نرجع عندي بعد ماقفلت قومت روحت الحمام عشان اخد دش وفوق روحت عملت حمام ودخلت تحت الدش وونا وقف دخلت عليا ام احمد والظاهر كده أنها مش واخده بالها وبابن عليها انها كانت محسورة اوي يمدوب لحقت الاقعدة واستريحت وبتبص تلاقيني واقف ونا زبي اصلا كان عمود خراصنه واقف هو ١٨سم وعريض بسبب انها لما دخلت جات ف دماغي الصور ال بنها كان بيخدها لما انتبهت أن انا واقف عرين والميه شغاله
اعياد (ام احمد). اسف بس كنت هموت أن مدخلتش الحمام وبعدين العيب على صحبك هو ال مكسل يغير قفل الباب ال بايظ
انا. ف دماغي( اه هو اصلا لو طال يشيل الباب هيشيله امال يصورك ويعرص عليكي ازاي ) لا وليهمك انتي فماقم مزتي اه اسف قصدي مراتي لالا قصدي ولدتي
اعياد. بعد منتبهت أنها اصلا بقميص النوم مكنتس اعرف انك شقي
انا. ولا شقي ولا حاجه نتي ال بطل ورحت طالع مقرب عليها وهي قاعده على الاقعدة برضو ورحت قاعد على رجليها وشي ف وسطها وزبي نزل مابين رجليها
اعياد . مش شايف أن ال بتعمله غلط
انا. لو كده نصلحه ونزلت على شفيفها وختها بوسه قعدنا فيها دقتين شفايفنا ماسكه ف بعض ولسناي بيلغوص ف بوقها وايدي بتقفش فبزازها لحد ما ساحت ونزلت على بزازها ارضع فيهم واعضعض حلمتها وطلع بلساني على رقبتها ووصل لودنها ونبقرص حلمتها لحد ما جابت بتاع يجي تلات مرات وبعد كده شطفت كسها وطيزها كويس ونزلت على كسها اكل فيه بعد مغسلت كسها ونضفته رحت منزل غط الاقعدة وقعدتها على الاقعدة ورفعت رجليها ونزلت لكسهاامصمص فيه وعد شفرتها ودخل ساني فيه وعض زبوهرها لحد مالاقي نافورة عسل ضربة ف وشي وهي كل ال بتقوله اممم اههههه نيكني ابوس ايدك نيكني
انا بعد منزلت عسلها روحت قائم ودفس زبي ف كسها مره واحده مع أنها اصلا كانت خلاص جابت اخرها الا أنها صرخت صرخه بنت متناكه بعديها انا جبت كلوت من الكلوتت ال ف سبت الغسيل وحطيته فبقها ورجعت اضرب تاني لحد مالقيتها فيصت وكان اغمى عليها لأنها جابت ميتها تاني وف الوقت دا نا كامن طلعت زبي وحطيت رسه فخرم طيزها ودي فوقتها لأن خرم طيزها ضيق اصلا واول زب ليها هو زبي بس انا كنت دخلت الراس عشان انزل بس مش عشان انيكها وبعد منزلت هي كانت مفتحه بس دايخه وعشان البن مينزلش خت الكلوت ال فبقها حطيته ف طيزها ورحت شايلها ودخلتها واضتها ونيمتها وطلعت وطبعا مكنش في غير احمد وكان نايم وحتى لوصحي مش مشكله بس ال صدمني ونا راجع ال حمام رجلي جات فسائل لوج وعرفت أن في حد من البنات كان بيرقب لأن دا مش لبن ودخلت اخت دش وفوقت ودخلت لاحمد اصحيه
احمد . بتصحيني لي يبني
انا مش هتنزل ندور على شقه ليا وبعدين عايزين نروح لمحامي كويس كده عشان في حجات عايز اسال عليها
احمد. خلاص روح شوف اي حاجه نكولها على مالبس
انا . ماشي وطلعت روحت المطبخ وطلعت جبنه على لنشون وعملت كوبيتين نسكافيه ومسطت التلفون عشان ارن على وائل عشان هييجي معانا عشان برضو الفلوس معاه وقبل مرن الاقي حد مقرب مني وبيقولي بتعمل اي
ودي العيله ال اتربيت معاها
ابوبا . محمد المحمدي 47 سنه عامل ف بنك
امي سارة 43 . بتشتغل مديرة مدرسة
اختي تالا 22 كلية تمريض
اختي ريم 20 كلية حقوق
اخي احمد 22. كلية تجارة
ام احمد
سارة
تالا
ريم
ايمان دينا
hd image
الجزء الاول
تبدأ القصه ونا عندي ست سنين كانت اول مره اشوف فيها محمد المحمدي لما جه الملجاء عشان يتبناني رغم أنه مخلف وعنده عيال الا اني معرفش هو اتبناني لي بس بعد ما تبناني وخدني معاه البيت عرفني على احمد وتالا وريم لأنهم تؤم وقالي من انهارد انت هتبقى اسمك مالك المحمدي انا كنت فرح أن هيبقى ليا اب وعيلة بعد ما كنت يتيم وبرضو احمد وتالا وريم كانو فرحانين لأن هيبقى ليهم اخ كمان وطبعا قدملنا انا وأحمد وتالا ف نفس المدرسة ال سارة مديرتها وديمن كنت متفوق على احمد وتالا وكنت بحس أن .محمد .ديمنا بيحبني عن عياله وسارة نفس الكلام لحد مبادة الغيرة من احمد وأخواته ليا بس انا ديمن كنت بعملهم بحب احنا كنا عايشين ف المقاولين ف شقه اوضتين وصاله والحمام والمطبخ يعني كانت على الاقد ولما المشكله من جهت عيال محمد زادت اضطر يفصل ودا كنت بدأت اكره عياله واحده واحده ومع دخولي الاعداديه طلبت منه أن أنزل اشتغل كان عايز يمنعني بس نا اصريت وفعلا نزلت اشتغل مع واحد بتاع صيانة كمبيوتر وكنت بتعلم منه كل حاجه حتى اني طلبت منه. يعلمني برمجه وهو علمني اليعرفه والباقي بقى يقدملي على كورسات على النت وبتعلم وبطبق على الأجهزة ال عنده طبعا لما حسيت انا الفلوس ال معايا بقت اكتر من. حاجتي طلبت من عم وائل ودا هو. الرجل ال نا شغال معاه انه يشغالها معاه وفعلا عمل كده وكمان كتب عقود بكده تحفظ حقي وبعد تلات سنين من الشغل معاه كنت بقيت قادر اعمل الكمبيوتر نفسه من السفر ومن الكورسات الكنت بخدها منها لغات انجليزي وفرنساوي ومعا اخر سنه. ف الاعداديه كنت شغال على. تطبيق حماية ونزلته على جوجل بلاي وسبته متبعتوش لمدة شهرين ال هما كان فيهم امتحانتي وبعد امتحانتي دخلت على الحساب بتاع جوجل بلاي لقيت 2مليون دولار طبعا مكنتس عارف اسحب المبلغ دا ازاي بس سبته دلوقتي والفلوس ال كانت مع عم وائل كان 500 الف قولت حلو وكانت الدنيا ماشية ف البيت بعد م محمد فصلني عن ولاده وخلاني نايم ف الصاله بقيت اتعامل معاه على القد حد. كلمني ارد محدش كلمني مردش وكانت معملتهم بتزيد كره خصوصا احمد ال ديمن بيتقارن بيا وطبعا سارة امهم بدأت هي كمان تكرهني واحد وحدة وخصوصا بعد نتيجة الاعداديه ال هيا انا كنت جايب الدرجه النهائيه وبنها جيب مجموع الثانوية بالعافيه ولقيتها بتخانق مع محمد وبتقوله كفايه عليه لحد كده ومش هيكمل تعليمه انا مش عارف إصرار محمد علي. تعليمي لي بس هنا اتكدت أن سارة بقت اوسخ من عيالها وفيوم كنت طلع من الحمام وخبط فيها بالغلط هنا لقيتها بتشتم وتهني وقالت لجوزها أن بيتحرش بيها وببنتها وهنا محمد ضربني انا بصتله وقولت هيجي اليوم ال هندمك في على الالم دا وسبت البيت ومشيت ورنيت على محمد صحبي ودا بقى اجداع واحد ف حياتي هو وعم وائل كلمته قولتله عايز ابات عندك قالي حبيب اخوك تنور ورحت رنيت الجرز وفتحتلي أخته دينا وهي أصغر مننا بسنه ولقتها بتقولي نورت ي بيه وحطه أيدها ف وسطها وبتقولي ياه اخير افتكرت أن ليك ناس تسال عليهم انا دخلت ولقيت احمد ومه وايمان قعدين بيضحكو. مهم سمعين صوت دينا وهي بتهزقني وبقلهم بقى كده سيبين وبور الجاز دا يفتح وبعدين دا بتعملني على اني جوزها مش صاحب اخوه هي واي يعني مشبهش ولا مشبهش نا هههه دنتي تشبهي بلد بحالها وبقلها سيبني بقى عشان عايز انام دخلت وسبتهم قاعدين ونمت نرجع بقى لاحمد ال زبه كان وقف لما شاف أخته بتتعاملي معايا على اني جوزها ودي بقى الحجه الوحشه ف احمد (اول مبدائت اتعلم كورسات عرفت حاجتي وسخه عن وائل وأحمد عرفت انا احمد معرص وبيتناك وبينك برضو بس لاقيته بيحب يتناك اكتر ودا عرفته لما كنت بتعلم برمجه وكنت بجرب الصغرت والهاك على احمد ودا ال خالاني اعرف أنه هيموت ويشوفهم بيتناكو قدامه انا كنت بعملهم على أنهم أهل بس اما شوفت صورهم وخصوصا ام احمد انا قولت لازم انكهم ووائل لقيته بيعرص وبينك نسوان اعرفهم كانو بيتعملو معاه دا غير النسوان ال بيبعتهم الرجاله ومنهم مراته واخته وبنته بس بنته خلفي بس مستني فيها رقم حلو ) نرجع عندي وخلاص كنت نمت وصحيت تاني يوم على صوت رنت موبيل ..... .... يتبع
الجزء الثاني
وقفنا عند ام صحيت على رنت الموبيل و ببص ف التلفون لقيته بابا ال بيرن
انا. الو خير
محمد.عيب انا ابوك مينفعش تتكلم كده
انا. هههههه وهو في اب يطرد ابنه حتى من غير ما يسمع هو عايز يقول اي
محمد. انا اسف حقك عليا
انا. وبعدين عايز اي يعني
محمد. عايزك ترجع
.انا. ارجع اممم هبقى افكر ف الموضع دا بعدين عايز حاجه تاني
محمد. كنت عايزك تسامحني
انا. وغير كده عايز حاجه تاني
محمد . عايز سلامتك ي ابني
انا. ماشي سلام ورحت قافل على طول وبعديها عملت لرقمه بلوك
عند محمد ف البيت
سارة . انا مش عارفه انت قلقا لي بس وبعدين ماحنا بقلنا كتير بنعامله وحش ونت ولا همك
محمد . اه بس المرة دي ساب البيت ولو أبوه الحقيقي عرف هنروح ف داهيه عشان اغلب مصاريفنا هو ال بيبعتها على أساس أنها لبنه واحنا ال كنا بنصرفها بس على الاقل ابنه كان وسطينا واحنا بنعمل كده إنما دلوقتي مبقاش موجود
سارة . مش عارفه انت خايف من اي بس ماهو مش هيعرف أنه ساب البيت ولو سالك عليه قوله دا عند واحد صحبه
محمد . خايف اوي عشان الناس دي مش بتلعب واهو قدامك الجينات واضحه شوفي عيالك وشوفي مالك
سارة . سيباك انت من الخوف دا وامشي وراي وهتلاقي انك كسبان
محمد. وهو نتي فكرك قدامي حل تاني لحد مقدر الين دماغ البيه
نرجع عندي بعد ماقفلت قومت روحت الحمام عشان اخد دش وفوق روحت عملت حمام ودخلت تحت الدش وونا وقف دخلت عليا ام احمد والظاهر كده أنها مش واخده بالها وبابن عليها انها كانت محسورة اوي يمدوب لحقت الاقعدة واستريحت وبتبص تلاقيني واقف ونا زبي اصلا كان عمود خراصنه واقف هو ١٨سم وعريض بسبب انها لما دخلت جات ف دماغي الصور ال بنها كان بيخدها لما انتبهت أن انا واقف عرين والميه شغاله
اعياد (ام احمد). اسف بس كنت هموت أن مدخلتش الحمام وبعدين العيب على صحبك هو ال مكسل يغير قفل الباب ال بايظ
انا. ف دماغي( اه هو اصلا لو طال يشيل الباب هيشيله امال يصورك ويعرص عليكي ازاي ) لا وليهمك انتي فماقم مزتي اه اسف قصدي مراتي لالا قصدي ولدتي
اعياد. بعد منتبهت أنها اصلا بقميص النوم مكنتس اعرف انك شقي
انا. ولا شقي ولا حاجه نتي ال بطل ورحت طالع مقرب عليها وهي قاعده على الاقعدة برضو ورحت قاعد على رجليها وشي ف وسطها وزبي نزل مابين رجليها
اعياد . مش شايف أن ال بتعمله غلط
انا. لو كده نصلحه ونزلت على شفيفها وختها بوسه قعدنا فيها دقتين شفايفنا ماسكه ف بعض ولسناي بيلغوص ف بوقها وايدي بتقفش فبزازها لحد ما ساحت ونزلت على بزازها ارضع فيهم واعضعض حلمتها وطلع بلساني على رقبتها ووصل لودنها ونبقرص حلمتها لحد ما جابت بتاع يجي تلات مرات وبعد كده شطفت كسها وطيزها كويس ونزلت على كسها اكل فيه بعد مغسلت كسها ونضفته رحت منزل غط الاقعدة وقعدتها على الاقعدة ورفعت رجليها ونزلت لكسهاامصمص فيه وعد شفرتها ودخل ساني فيه وعض زبوهرها لحد مالاقي نافورة عسل ضربة ف وشي وهي كل ال بتقوله اممم اههههه نيكني ابوس ايدك نيكني
انا بعد منزلت عسلها روحت قائم ودفس زبي ف كسها مره واحده مع أنها اصلا كانت خلاص جابت اخرها الا أنها صرخت صرخه بنت متناكه بعديها انا جبت كلوت من الكلوتت ال ف سبت الغسيل وحطيته فبقها ورجعت اضرب تاني لحد مالقيتها فيصت وكان اغمى عليها لأنها جابت ميتها تاني وف الوقت دا نا كامن طلعت زبي وحطيت رسه فخرم طيزها ودي فوقتها لأن خرم طيزها ضيق اصلا واول زب ليها هو زبي بس انا كنت دخلت الراس عشان انزل بس مش عشان انيكها وبعد منزلت هي كانت مفتحه بس دايخه وعشان البن مينزلش خت الكلوت ال فبقها حطيته ف طيزها ورحت شايلها ودخلتها واضتها ونيمتها وطلعت وطبعا مكنش في غير احمد وكان نايم وحتى لوصحي مش مشكله بس ال صدمني ونا راجع ال حمام رجلي جات فسائل لوج وعرفت أن في حد من البنات كان بيرقب لأن دا مش لبن ودخلت اخت دش وفوقت ودخلت لاحمد اصحيه
احمد . بتصحيني لي يبني
انا مش هتنزل ندور على شقه ليا وبعدين عايزين نروح لمحامي كويس كده عشان في حجات عايز اسال عليها
احمد. خلاص روح شوف اي حاجه نكولها على مالبس
انا . ماشي وطلعت روحت المطبخ وطلعت جبنه على لنشون وعملت كوبيتين نسكافيه ومسطت التلفون عشان ارن على وائل عشان هييجي معانا عشان برضو الفلوس معاه وقبل مرن الاقي حد مقرب مني وبيقولي بتعمل اي