ص
صبرى فخرى
زائر
رجل عشقته
الجزء الأول
مساء الخير دي قصتي من 4 شهور انا اسمي منى من اسكندرية 38 سنة متجوزة من 17 سنة وجوزي 51 سنة وعندي اولادي بنت في ثانوي وولد في اعدادي انا مش هقول جميلة اوي ولا حاجة لكن جميلة في عينية وجسمي حلو بس كل دا مش فارق لان علاقتي مع جوزي صعبة شويتين هو بيشتغل من 7 الصبح ينزل يرجع 11 او 12 بليل نتشعى وننام وعلى الوضع دا من حوالي 5 سنين لحد ما تعبت نفسيتي بس مش بتكلم وكنت بشتغل في كاشير في سوبر ماركت كبير ومعروف بس سيبته بسبب امتحانات بنتي علشان ابقى منتبهة ليها بس لما حسيت بالخنقة اكتر واني زاي الكرسي اللي في البيت صممت ارجع اشتغل تاني بس المرة دي صيدلية وكان شغلي من 10 الصبح لحد 8 بليل والدكتور عماد كان معايا طول اليوم بيعلمني ويدربني على اسماء الادوية والترتيب الابجدي ليها وبيساعدني ازاي ابقى عارفة العلاج من بعضه او ابيعه كان لطيف اوي معايا وخد رقمي طبعا واخدت رقمه وبعد كام يوم كلمني وقالي لو تقدري تيجي بكرة بدري شويةنرتب الغرفة الداخلية قولتله حاضر طبعا وروحت تاني يوم بدري فعلا وانتظرت لحد ما جه وفتح الصيدلية ودخلنا الاوضة اللي جوا وكان في ادوية وصلته بعد ما مشيت امبارح وفضلنا نرتب الادوية وهو يوجهني وبفتح كرتونة وموطية هو بدون قصد وانا متاكدة شايل كرتونة وايده حكت فيا من ورا انا فردت جسمي بسرعة وكان الكهربا مسكتني او لسعتني عقربة ووشي اتخطف ومبقتش عارفة انطق قالي اسف اوي قولتله لا ابدا المكان اصلا مكركب وكملنا شغلنا وقبل ما نخلص اتعورت من زجاجة مكسورة وعملي الاسعافات وماسك ايديا وانا حاسة بشلل في جسمي كلو وعرقانة ومش عارفة اتصرف لحد ما حسيت روحي رجعتلي لما ساب ايديا وخلص بعدها خرجنا واشتغلت طول اليوم وانا ببص له من تحت لتحت وهو مش واخد باله هو شاب من سني تقريبا وسيم ولبق وهادي جدا خلص اليوم وبستاذن علشان امشي قالي سلامتك واسف على ايديكي واني خبطت فيكي قولتله يا دكتور كلك ذوق بجد متشكرة جدا .
]بليل على الساعة 10 ونص لقيت على الواتس بيبعتلي منى ازيك ايديكي عاملة ايه دلوقتي انا بصراحة بقيت فرحانة انه مهتم وكلمني وبيسال عني قولتله كويسة اوي وشكرا خالص على سؤالك ومن هنا بدء بينا الكلام وفجاءة سالني انتي ليه شكلك حزين كدا فضلت اتهرب منه باي كلام لكن كان مصمم اني حزينة ومش بضحك ولا حتى ببتسم وتاني خبطة في راسي لقيته بيقولي واحدة جميلة زايك المفروض تكون سعيدة ومش حزينة كدا على طول وعدى اليوم وقفلنا الحوار بعد ما قولتله كل حد عنه اللي مكفيه
تاني يوم في الشغل عدى بدون اي شىء وروحت البيت ومجرد ما دخلت البيت لقيت الرسالة منه وصلتي البيت ولا لسه قولتله حالا لسه داخلة قالي بطمن عليكي وفضلنا نتكلم كتير حوالي ساعتين ونص في حياته وانا بدءت افك من نحيته واتكلم اني مش مرتاحة في حياتي ومخنوقة من العيشة دي وقفلنا لما جوزي جه البيت .
وعدا اسبوعين على كدا اروح الشغل نبص لبعض من سكات ونشتغل
وفي يوم روحت الشغل ودا اليوم اللي حصل فيه التغيير اللي خلاني عايشة سعيدة لحد دلوقتي وبتمنى افضل عايشة كدا على طول معاه جالنا ادوية كتيرة وقالي لو سمحتى منى ادخلي ظبطي الادوية ولو في ادوية جديدة مش عارفاها قوليلي وهو كان بيظبط الفواتير وبيسجل الادوية الناقصة
دخلت وفعلا بدات ارتب ولقيت اكتر من صنف مش فاهمة بتوع ايه ويتحطوا فين ناديت عليه دكتور من فضلك جه الدكتور وبقوله مش عارفة بقى الادوية دي كلها تروح فين اسفة مش عارفة بجد قالي ولا يهمك وبيشاور على كرتونة وفلحظة واحدة مع بعض نزلنا ناخدها من الارض وراسنا خبطت في بعضها زاي الافلام وانا اللي وقت على ضهري مش مستحملة الخبطة وجري عليا ومسك ايدي تاني وقعدني وسندني بايديه من ضهري وقالي كويسة ؟ قولتله ايوة متقلقش بس راسك ناشفة يا دكتور وماسكة راسي فضل يعتذر كتير واقوله محصلش حاجة بجد وجه يقومني وفعلا دايخة من الخبطة ودوخت اكتر لما وقف ورايا وحط ايديه بين دراعاتي وبيقومني ويالهوي على النار اللي مسكت في جسمي والدوخة اللي خلتني مش حاسة بحالي خالص ولما وقفت كان هيغمى عليا لما سندني بجسمه فضهري جسمي اترعش ولفني نص لفة وجنبي بقى فصدره وقعدني تاني على كرسي لان زبون جه وخرج له ولما خلص جالي ووقف قدامي على طول قريب مني وبيقولي احسن دلوقتي قولتله اه احسن قالي طيب قومي كدا وريني وجيت اقف لقيته قرب شوية على اساس انه هيسندني يعني ومسكني من وسطي وانا خلاص لقيته بيشدني له وبقيت فحضنه فعلا انا كنت خلاص فاقدة الوعي وفعلا انا كنت مستنية دا بس مكنتش عيزاه يعرف اني عايزة دا وبقوله دكتور قالي متقلقيش هتروح الدوخة هي الخبطة جامدة شوية
وحط ايده على ضهري وحركها بحنية وانا قولت اااه خفيفة فضمني له شوية كمان ومبقتش قادرة اشيل نفسي قالي تعبانة وانتي كدا قولتله لا خالص ضمني اكتر ونزل ايده براحة لحد قبل طيزي شوية وحسيت بزبرو على بطنيرجعت ورا بطيزي ضمني اكتر وصرخة مكتومة شايلة مرار سنين فات ااااممم وقولتله مش مستحملة عايزة اروح قالي ولا يهمك ارتاحي شوية وروحي وسابني فعلا وقال بكرة نكمل الشغلوروحت ومكلمنيش اليوم دا خالص وتاني يوم رايحة لابسة شميز روز وبنطلون لقيته فاتح من بدري صبحت عليه وكنت جايبة فطار وفطرنا مع بعض وقفل باب الصيدلية من جوا ودخلنا نكمل شغل امبارح وقبل ما نعمل اي حاجة واقف بيبص عليا بس واخدت بالي قولتله وانا مش عارفة انطق وببلع ريقي مالك يا دكتور تعبان ؟ قالي ابدا بس بشوفك وبطمن عليكي وقرب مني وقالي كنت مرعوب عليكي قولتله علشان كدا كلمتني بليل وسالت عليا قالي كنت عايز اسيبك ترتاحي وحط ايده على كتافي وقربني ليه وقالي انتي جميلة اوي قولتله انت الاجمل بجد وبدون مقدمات ضمني ليه اوي وانا بيني وبين نفسي بقوله ضمني بكل قوة محتجالك اوي حس باستسلامي له وباسني بوسة عمري ما شوفتها ولا حسيتها طوول عمري وايده واحدة على ضهري بيحسس عليه لحد طيزي والتانية على وسطي وبتخبط في بزي وقالي بحبك وانا معنديش غير اه اه وبس حط ايده اللي ورا من تحت الشميز وفضل يحركها على ضهري وانا خلاص غرقانة محتاجة فعلا اكون كدا وبين ايديه وملكه ولقيته بيقولي متضايقة يا منى قولتله لا ايده اللي على وسطي راحت على صدري وبيفتح الشميز مسكت ايده لا بلاش لكن ايده كانت احن عليا من نفسي وفتحه كله ولف ايديه حواليا وفك البرا وقلعني الشميز والبرا ويبوس رقبتي وكتافي ويرجع يلحس فيهم وانا خلالالالاص بقيت في احلى حياة ومتعة في الدنيا ومش عايزة افوق منها ابدا ومسكت بزي ورفعته لبوئه بقوله ارضع واشبع يا حبيبي وفضل يمص ويفرك باسنانه وشافيفه لحد ما دوبني فيه وهو بيرضع قلعني البنطلون والاندر مرة واحدة وبقيت من نفسي عمالة اضم جسمي له وهو يضمني اكتر وقلعته التيشيرت وفك بنطلونه ونزله مع الاندر وبقينا عريانين خالص وانا نفسي فيه وفنفس الوقت موهومة ومش مصدقة اللي انا فيه ومسك ايديا وبينزلها تحت لزبرو وانا بشد ايديا وبرضوا ايديا طاوعته ومسكت زبره والكهرباء مسكتني وبقيت احكو فكسي بجنون وااااه وهو بيرضع في بزازي بياكلهم مش بيرضعهم وبيزوم وانا مش قادرة استحمل وخلاني واقفة ضهري للحيطة ورفع رجليا على درجة السلم الخشب ودخل راس زبرو براحة وانا اححححححح منك كمان كمان وفضل يدخلو براحة ويطلعوا وروحي راحت مني ودخلوا مرة واحدة وصوتي طلع ااااااااااااااه وجسمي اترعش من دخلة زبرو وفضل ينكني داخل طالع بزبرو وانا مجنونة بيه قولتله بحبك اوي وطلع زبرو وفرش كرتونة كبيرة ونزل نام على ضهره وقعدني على زبرو وانا بقيت حاسة اني ملكة ومفيش واحدة في الكون زايي وبقيت طالعة نازلة على زبرو وبصرخ بقوله اوعى تنزل فكسي اوعى ااااااااااه واترعشت وبقيت مجنونة على زبرو بتنطط لحد ما قرب يجيبهم وانا كمان وطلعوا بسرعة ونمت على جنبي ونزلهم على بزازي ودي اول مرة فحياتي ابقى حاسة اني سعيدة فعلا وبعد اول مرة بدءت المغامرات في بيتي وفبيته بدءت جرئتي لما كنت بدخل زائرة دايما هنا واشوف المواضيع وبكون تعبانة اوي لحد ما جالي حبيبي ودي قصتي حقيقية مبسوطة اني بحكيها يمكن مش عارفة اكتبها كويس لكن سعيدة اني بحكي اني بقيت سعيدة فحياتي مع حبيب عمري انتم هنا غيرتوا حياتي
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــ
الجزء الثاني
علشان لقيت نفسي وكياني معاه عشقته وحسيت معاه اجمل احساس في حياتي وبقيت حاسة بوجودي وبصراحة نسيت كل شىء الا هو بس شغل كل تفكيري وسكن قلبي وحسيت بيه راجل حقيقي مش عايزني لجنس بس لا خلاني ابقى عايشة فعلا زاي ماقولت قبل كدا ( ملكة ) ومش سهل ان الراجل يوصل الاحساس دا للست
عدت ايام بدون اي شىء وكنا ندخل الغرفة الداخلية في الصيدلية كان يبوسني بس ولما اقوله بلاش مش عايزة او يحس اني قلقانة كان يقولي ولا يهمك حبيبتي المهم تكوني معايا وقدام عيني ودا كفاية عليا ولما يقولي كدا كنت ابص في عيونه الاقي فيها الصدق والحب اللي كل بنت بتتمناه من صغرها في فتى احلامها وفي يوم كان تعبان واتصل بيا وقالي مش هقدر اروح الصيدلية واخد برد شديد وصوته كان باين وعايز يديني المفتاح بس مش عارف ازاي انا اتخضيت عليه وقولتله ميهمكش هجيلك طيب عندك علاج للبرد قالي طبعا احنا بتوع العلاج وضحك وضحكت وقولتله جيالك اوصفلي البيت فين ووصفلي فعلا وروحتله ودخلت وكان فعلا تعبان جدا وجعلي قلبي واداني المفتاح وجابلي عصير ومن غير تردد شربته وبعد ما شربت العصير كان قاعد جنبي وبنتكلم عادي وبساله عن فطر ولا لا واتعشى ولا لا كدا وقرب مني يحضني وحضنته وسلامتك يا عمري وجيت اقوم قالي رايحة فين خليكي قولتله معلش حبيبي اروح للشغل وخليني براحتي لما قالي طيب كلميني لما توصلي اطمن عليكي حسيت اني عايزة انزل تحت رجليه واقوله انت رجعتلي حياتي برجولتك واحترامك ليا وانا باصة في عينيه وفرحانة بيه اووووووووي فعلا عشقته عشقت رجولته وشهامته وبجد بقيت اسال نفسي هو في كدا ؟ في رجالة لسه زاي اللي بنسمع عنهم بالرجولة اللي تخلي الست تدوب فيه كدا ؟ انا محظوظةةةةةةةةةةةةة لاني لقيت الراجل دا اللي قدر يخليني ملكة على الاقل في مرايتي . وروحت الشغل وخلص اليوم واتكلمنا على التليفون يجي خمس مرات ومبقتش عارفة اشتغل من حبه فيا ورومانسيته وهزاره ولما ببيع ادوية كنت ببتسم لما بفتكر كلامه ومش عارفة الم نفسي من الفرحة وجه عليا الليل ورجعت البيت عشت مع اولادي وانا سعيدة اوي وشايفيني مبسوطة اوووووووي وكنت حافظة طريقة بيتزا جديدة من قنوات الطبخ وعملتلهم بيتزا واااااو واكلنا وفرحنا مع بعض وقلبي وعقلي مشغول بحبيبي لحد ما رجع ابو الاولاد من الشغل بيقولي جعان راجع هلكان قولتله العشى انهاردة اختراع بيتزا عملتها روعة قالي لما اشوف واكل وقالي كويسة تصبحوا على خير ودخل نام ........
لما قام ودخل ينام مكنتش حاسة بالاهانة زاي كل مرة انه مش بيعبرني ولا حتى بيهتم بالاولاد البنت اللي في ثانوي واخطر مرحلة في عمرها ولا الولد اللي برضوا في مرحلة من عمره خطرة كملنا هزار وضحك وعقلي شغال في حبيبي هروحله بكرة لا بلاش عيب عليكي لا هروح بقى وصدقوني بجد لو كنت اقدر كنت روحت وقتها ليه وغلبت نفسي اني هروحله يعني هروحله بقى واتفلقي يا نفسي ما انتي بتموتي فيه ليه بتمانعي بقى ؟ ودخلنا نمنا وحضناه بقلبي وروحي وجسمي وصحيت الصبح واخدة قراري هروحله خلاص وركبت السرفيس وروحتله ارن الجرس مش بيرد ولا بيفتح خوفت جدااااااا ارن على تليفونه مش بيرد اترعبت جدا جدا وحسيت بقلبي هيقف وخلاص دمعتي هتنزل لقيت اللي طالع بشوف مين لقيته هو هيييييييييييييييييييه زاي الطفلة اللي بباها رجع بعد غياب ومشتقاله مش بباها بس وروحها رجعتلها شاور بصوباعه على بوئه متتكلميش يعني على السلم وفتح الشقة ودخلنا واخدته فحضني بسرعة بشكل رهيب وبعاتبه قالي نزلت اجيب فطار كنت جعان والتليفون سايبه هنا قولتله ياني منك وقومت جهزت الفطار وفطرنا والمرة دي كنت جريئة جدااااااااااااااااااااااااااااا رايحة ومعايا قميص نوم في شنطتي انا رايحة لجوزي مش عشيقي وبس قولتله في التواليت قالي ادخلي دوري عليه ضحكت وقولتله مش هتوه ودخلت وميكب سريع خفيف ولبست القميص وطلعتله قولتله بحبك قبل ما اقعد جنبه كان قام وقالي لا تعالي ندخل جوا قولتله على طول كدا ليه بقى قالي تعالي بس ودخلنا وهو لافف ايده على ضهري وماسك ايديا التانية بايديه بحنية وفرحانة اوي اوي اوي وقالي دي اوضتنا ومن غير كلام قعدت على السرير وقعد جنبي يبوسني من شفايفي واقوله مش بشبع منك يبوسني فرقبتي وجسمي يتنفض واقوله انا ملكك يبوسني من كتافي واقوله ليك لوحدك دوبني فيك نزل حمالة القميص وفضل يبوس فصدري لحد ما نزل لحلمة صدري ويحرك لسانه عليها يالهوي منك جننتني وملكتني وبايده بيضغط على بزي التاني بحب واه من حنيته وبرجع براسي لفوق وفجاءة طلع باس رقبتي وطلعت مني اح من حلاوة شفايفك ولسانك السكر ووقفني ونزل القميص مكنتش لابسة تحته حاجة ونيمني على السرير وقام مضحكني وقايلي ولا اتعودتي على نومة الكراتين ضحكنا ولقيته هجم بلسانه على بطني وايديه بتتحرك على فخادي وبيلحس بطني وسوتي بلسانه الجمييييييل وبيفتح رجليا حبة حبة لحد ما نزل لكسي واه من النار اللي جوايا وفضل ياحس في كسي ويمص يظري ويشفط فيه وانا بقوله كفاية وبشد راسه على كسي اكتر مش قادرة من حلاوة المتعة وفنفس الوقت بشد راسه يمص اكتر ودخل لسانه جوا كسي وبيشفط ويرضع من كسي عسلي اللي غرق لسانه وشفايفه وانا بتنفض منه ومن عمايله فيا جنينني ودوبت خالص لقيته نزل بلسانه عمال يلحس في حتة ولعت النار اكتر واكتر مابين كسي وطيزي وجسمي كله بقى يتشنج معاه قولتله مش مستحملة اااااااااااااااااااااااااااااااه قالي اجي قولتله بسرعةةةةةةة طلع فوقي ومستنتش يدخل زبرو مسكته بايديا وفركته فكسي ودخلتو بايديا فكسي واه ياني من زبروا اللي دوبني فيه فضل يدخلوا ويطلعوا لحد ما كنت بشهق من حلاوته ومن قوته بقيت حاسة بيدخل جوا بطني للاخر اه من المتعة وحلاوة الجنس لما يكون بحب وروح وقوام وقالي نامي على بطنك ونمت ورفع وسطي ودخله فكسي من ورا واحححح من الحلاوة والوجع اه وجع لاني محستش بوجع المتعة من سنين بس حسيته معاه احلى واجمل وجع في الدنيا وفضل يدخل ويطلع بهداوة لحد ما قرب قولتله لا استنى وطلعه قولتله عايزة اطلع فوقك يا عمري نام على ضهره وخليته فتح رجليه وانا نايمة عليه ورجليا ضماهم بين رجليه وقفلت عليه زاي المقص بعضمتين كسي صرخ ااااااه وانا زاي اللي بتنتقم منه وبقوله كنت فين من زمااااااااااان وبضغط اوي وقربت خلاص وهو هينزل ونزلنا مع بعض فعلا لبنه عمال يخبط فيا خبط زاي المدفع وحضنته اوي وجسمي متلبش وضمني بقوة ولفني واحنا حاضنين بعض وبقيت تحت اه من الحب وحلاوته ...
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــ
الجزء الثالث
كان يوم جميل اوي من اجمل ايام حياتي الحب حلو والاحساس بيه احلى واجمل واروع لما ابقى حاسة ان اللي بحبه مالي عليا حياتي بحبه وحنيته وجسمه كمان كنت مفتقدةالكلمة الحلوة والحنية في ضمته ليا وهو بيطبطب عليا بكل الحب دا الراجل اللي فعلا خلاني حاسة فيه معنى الرجولة كلها كنت بتمنى لو كنت بنت لسه صغيرة ويتجوزني هو والاولادي يكونوا اولاده وافضل عايشة له ومعاه طول عمري بتهيئلي مكنش يجي عليا يوم ازعل منه ولا يزعل مني
رجعنا الشغل تاني يوم والحياة جميلة وروحت ولقيت الاولاد وابوهم رجع بدري للبيت دخلت وسلمت عليهم واولادي فحضني وبساله خير حصل حاجة ولا ايه جاي بدري قالي لا وهو بيضحك قولتله دايما مبسوط ودخلت غيرت هدومي ودخلت المطبخ اعمل عشى وانا في المطبخ دخل ورايا وبيسالني هعمل اكل ايه فقولتله لقيته زنق فيا من ورا ومجرد ما عمل كدا حسيت بوجع غير عادي حسيت اني كارهة يلمسني حتى مش طايقة لمسته ولا انفاسه قولتله انت جاي بدري ليه بجد قالي اصلك وحشتيني وجاي اقعد معاكي شوية ولا بلاش وانا مكنش ينفع ارفض ولا اقوله لا لكن في نفس الوقت مش طيقاه فعلا وقولتله طيب طالما وحشاك اوي كدا خليني اعمل الاكل الاول وبعدين اعمل اللي عايزه خرج وانا حسيت بحرقة فقلبي وعينية دمعت من الوجع اللي فقلبي وفضلت اسال نفسي كتير ليه انت مكنتش زاي عماد ليه انت مخلتنيش اعرف احبك زاي ما حبيته وليه مش بتعمل حاجة تحسسني ان ليا كيان واني اصلا فحياتك ليه ؟ خلصت الاكل وناديت على بنتي نور عينية علشان تطلع الاكل وبقيت مش عارفة اطلع ولا اعمل ايه علشان مبقاش معاه بس في الاخر طلعت وانا مبتسمة ابتسامة بتداري كل اللي جوايا من الم عيشاه معاه لكن برضوا مش هقدر اقول لا واتعشينا وبيهزر وبيضحك معايا ويخبط فيا بايده ويهزر مع الاولاد ودي مش عوايده خالص قولت احيه هو اتعدل ولا ايه وكان فين من زمان المهم دخلنا الاوضة وفضل يتمحلس ويتسهوك عليا وانه عايزني ووحشاه خالص وعملت اللي محتاجه مني وغيرت ولبست قميص نوم وميكب خفيف ونمنا وهو عمال يفعص في صدري ويبوس فيا وكل ما يبوسني من شفايفي ابعد شفايفي عنه وقلع مرة واحدة ونزل الاندر بتاعي ونام عليا بيحك زبرو فكسي وبيمص حلمة بزي وانا بدء جسمي يسخن من الفرك ولقيته بيقولي انه عايز يسافر الامارات سنة او سنتين يشتغل لحظتها عرفت انه جاي بدري وبيعمل كدا علشان اوافقه في اللي هو عايز يعمله رديت عليه قولتله تصدق انت راجل عديم الدم مش بتنام معايا ولما تيجي تنام معايا تكلمني على السفر اوعى قوم من عليا رد عليا بيقولي صح خليني انيكك الاول وبعدين نتكلم قولتله بجد انت عارف ان في حاجة اسمها نيك ؟ قالي اهو ودخل زبرو في كسي طلعت مني اه من الوجع قولتله اهدى انا مش حيوانة يا نقوم واستجاب لكلامي ودخلوا وطلعه براحة وانا سخنت فعلا وهيجت وبقيت متعصبة عليه بكسي وجسمي متشنج لحد ما ياحسرة العداد كان شغال لخمس دقايق ولما نزل قولتله يا حبيبي سنتين افضل تكون كونت نفسك فيهم وضحكت وقولتله قوم جسمك تقل عليا كفاية قالي نزلتي قولتله لا سيباهم لما ترجع بالسلامة بس خد راي اولادك قبل ما تاخد اي قرار
تاني يوم روحت الشغل ومخنوقة منه وكان حبيبي معايا سالني مالك حكيتله كل اللي حصل قالي متزعليش اكيد عايز يحسن المستوى المادي ابتسمت ابتسامة غيظ وفضل يحايل فيا ويدلعني طول اليوم وعدى اليوم وروحت ولما رجع ابو الاولاد قالي هيسافر القاهرة يخلص اوراق علشان السفر وابني شبط معاه وسافروا فعلا واليوم دا بنتي كانت حابة تروح لخالتها بعدينا بمحطة سرفيس تقضي اليوم مع بنت خالتها وارجعلها بليل ونبات هناك مع بعض وانا رايحة اوصلها اتصلت بحبيبي اقوله هتاخر ساعة وقولتله السبب قالي اول ما توصليها وتنزلي من عند اختك اتصلي بيا ضروري قولتله حاضر وفعلا خلصت ونزلت واتصلت بيه قالي مين عندك في البيت قولتله مفيش ابني سافر مع ابوه قالي انتي فين قولتله قالي روحي وهجيلك ينفع اول ما قال كدا حسيت ان الشارع كله بيبص عليا ووشي جاب الوان الدنيا وبصوت مش طالع اصلا قولتله اه وبقيت حاسة الناس عارفة بكلم مين وبنقول ايه قالي اوصفيلي البيت بالظبط وصفتله وانا ماشية جري وروحت البيت اخدت شاور وعملت ميكب خفيف يجنن ولبست قميص نوم اسود طويل مفتوح من تحت لحد نهاية الفخد من جنب واحد ومفتوح من الصدر ونص الضهر بحمالة واحدة ةمفيش تحته حاجة وساعة ونص ولقيت حبيبي بيرن الجرس وقلبي بيرقص فرحة ورعب وفتحت الباب علشان السعادة والحب والفرحة تدخل قلبي وبيتي واول ما قفلت الباب اخدني في حضنه اوووووووووووي وضمني وصفر وقالي ايه الحلاوة دي كلها كل يوم بتكوني اجمل واجمل بجد اتكسفت اوي مش بسمع الكلام دا من اللي عايش معايا طول السنين دي كلها قولتله انت الاجمل والاحلى لانك كل حياتي وروحي وقولتله فطرت قالي اه طيب حبيبي يشرب ايه قالي قهوة مظبوط قولتله عيوني تعالي معايا اعملها بس وطي صوتك خالص لان الصوت هنا بيرن في المطبخ والحمام ودلنا المطبخ حضني من ضهري ويبوسني من رقبتي واكتافي ولافف ايده حواليا وبيفرك حلماتي وانا لا عارفة الف ليه ولا اعمل القهوة ورجليا مش شيلاني قولتله استنى بقى القهوة هتغير من اللي بتعمله ومش هتبقى حلوة قالي بلاش قهوة وقفل البوتاجاز وانا ما صدقت وشديته من ايده قبل ما يحضني فالمطبخ وطلعنا الصالة وقعدنا على الكنبة قرب مني وقربت منه قرب شفايفه وقربت شفايفي وعيونا بتغازل بعض بكل حب وشفايفنا حضنوا بعض ومصيت لسانه ومص لساني ولسانه بيحضن لساني وبنروي بعض ومسك حلمة بزي وبيفرك فيها وانا اه حبيبي ارضعه نزل بشفايفه وبيرضع ومع كل مصة يرفع عيونه ويقولي دا كلها سكر ومرة تانية دي كلها عسل وفضل يدلعني لحد ما ولعت منه وكسي سيل وبقيت مش على بعضي عمالة افرك وحطيت ايديا على صدره بفرك فيه بحنية وايديا التانية نزلتها على زبرو وبفرك فيه وبقوله وحشتني وهو بيلحس حلمتي الشمال ويروح لليمين ومسكهم الاتنين ورضع من الحلمتين مع بعض واه منك حبيبي هتقطعهم يقولي لا مش هقطعهم انا برضعهم نفسي اشرب من لبنك بجد وتكمل الرضعة ويجري لبنك فعروقي احيه منك ومن كلامك وعمايلك ولعتني تعالي جوا ودخلنا اوضة النوم ونيمني على ضهري وانا فاردة دراعاتي وبقوله تعالي حبيبي فحضني بحبك دخل فحضني وملكت الدنيا وملكته وملكني احلى حضن وفضل يبوس فيا فكل مكان باين من القميص ونزل بجسمه لعند رجليا وفضل يبوس فيها ويمص صوابعي ويبوسهم ويطلع شوية شوية لحد ما وصل لحد كسي ولقيت لسانه على كسي كهربني عينية فتحت خالص زاي اللي بتموت وبرقت خالص وبقوله ااوووي يا حبيبي اوي احححححححححححح جننتني اووووووووووووووووووووي وهو بيلحس ويقولي بشرب العسل اللي فيه المتعة كلها عطشان وبشرب ارويني حبيبتي ومسكت راسه وشديتها على كسي وقفلت فخادي عليه اااااااه من لسانك يالهوي يا كسي مولع ليه اهو بيطفي نارك وانا مشدودة اوووي واقوله اح منك اح من لسانك يا مدوبني احيه احيه مكنتش عايشة ريحني وهنيني يا جوزي انت ومسك زنبوري بشفايفه واسنانه ورفعت جسمي مش مستحملة بصرخ ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااح ااااااااااااااااااااااااااااااااه والعسل حنفية مفتوحة شغالة تنزل وجسمي بيتنفض وهو بيمص ويحرك طرف لسانه على زنبوري وهو بين شفايفه اح اح اح اح من عمايلك يا عمري نيكني يا واد بسرعة جننتني احيه كسي ولع نار وبصلي وهو بيمص ويلحس ورفع وشه وقالي تزعلي لو قولتلك متناكتي قولتله ليه هزعل وانا متناكتك فعلا يا عمري انت جوزي صح قالي ايوة وانتي مراتي متناكتي قولتله طيب نيك يا جوزي نيك ومتع مراتك انت كنت واحشني اوي نيك يا ولا نيكككككككككككك وطلع فوقي بكل حنية وحلوة ونزل على جسي وزبرو عارف طريقه حك فزنبوري وتزحلق لكسي ودخل وانا اغمى عليا من المتعة والفرحة وبقيت انزل بجسمي وانا ماسكة فيه علشان يدخل اكتر واكتر لحد ما كلبشت فيه وقولتله بغيظ نيك بقى نيك اوي ورزع زبرو رزعة زطلعت الشهقة بنافورة عسل نازلة من كسي وصوت كسي عالي وهو داخل طالع حبيبي بينكني اححححححححححححححححح قالي حلو قولتله احلى من الحلو يا حبيبي قالي انتي اجمل زوجة متناكة في الدنيا قولتله زوجة مين يا واد قال مراتي انا وبس قولتله اه انت وبسسسسسسسسسسسسسسسسس احححححححح وحط ايديه الاتنين من تحت اكتافي ومسك اكتافي من تحت وبقى بيرزع زبرو فيا اوي وانا بشهق مع كل خبط كسي بقيت حاسة انه زاي بيت جحا وزبرو تايه فيه كل ما يدخل ويطلع يتوه ويرجع يدخل ويطلع ومش لاقي مخرج له وبيكمل ومش هيلاقي مخرج من كسي لاني قمطت عليه بالاوي اح من كسي وعمايله بقيت متناكة اوي تحته وهو ينيك وانا قربت وهو قرب قالي هنزل قولتله وانا قربت وزبرو داخل طالع اسرع لحد ما قفش فيا اوي وانا كمان ونزلنا والفرق بين حبيبي وابو الاولاد ان حبيبي كان فوقي بعد ما نزل بس حاضني مش نايم فوقي علشان جسمه اتهد حبيبي كان حاضني بحب وبيبوس فيا بعد ما خلصنا اجمل حضن في الوجود بعد ما بنخلص لان دا هو الحب الحقيقي مش مجرد حيوانات ننزل ونقوم اخطف واجري
الراجل دا دوبني فيه وعاش جوايا وسكن قلبي وحبيته فعلا
اليوم دا ناكني اربع مرات لحد ما استويت وبقيت زاي مرتبة السرير ومشى الساعة 8 ونزلت معاه وروح وانا روحت لبنتي وبيت هناك
الجزء الأول
مساء الخير دي قصتي من 4 شهور انا اسمي منى من اسكندرية 38 سنة متجوزة من 17 سنة وجوزي 51 سنة وعندي اولادي بنت في ثانوي وولد في اعدادي انا مش هقول جميلة اوي ولا حاجة لكن جميلة في عينية وجسمي حلو بس كل دا مش فارق لان علاقتي مع جوزي صعبة شويتين هو بيشتغل من 7 الصبح ينزل يرجع 11 او 12 بليل نتشعى وننام وعلى الوضع دا من حوالي 5 سنين لحد ما تعبت نفسيتي بس مش بتكلم وكنت بشتغل في كاشير في سوبر ماركت كبير ومعروف بس سيبته بسبب امتحانات بنتي علشان ابقى منتبهة ليها بس لما حسيت بالخنقة اكتر واني زاي الكرسي اللي في البيت صممت ارجع اشتغل تاني بس المرة دي صيدلية وكان شغلي من 10 الصبح لحد 8 بليل والدكتور عماد كان معايا طول اليوم بيعلمني ويدربني على اسماء الادوية والترتيب الابجدي ليها وبيساعدني ازاي ابقى عارفة العلاج من بعضه او ابيعه كان لطيف اوي معايا وخد رقمي طبعا واخدت رقمه وبعد كام يوم كلمني وقالي لو تقدري تيجي بكرة بدري شويةنرتب الغرفة الداخلية قولتله حاضر طبعا وروحت تاني يوم بدري فعلا وانتظرت لحد ما جه وفتح الصيدلية ودخلنا الاوضة اللي جوا وكان في ادوية وصلته بعد ما مشيت امبارح وفضلنا نرتب الادوية وهو يوجهني وبفتح كرتونة وموطية هو بدون قصد وانا متاكدة شايل كرتونة وايده حكت فيا من ورا انا فردت جسمي بسرعة وكان الكهربا مسكتني او لسعتني عقربة ووشي اتخطف ومبقتش عارفة انطق قالي اسف اوي قولتله لا ابدا المكان اصلا مكركب وكملنا شغلنا وقبل ما نخلص اتعورت من زجاجة مكسورة وعملي الاسعافات وماسك ايديا وانا حاسة بشلل في جسمي كلو وعرقانة ومش عارفة اتصرف لحد ما حسيت روحي رجعتلي لما ساب ايديا وخلص بعدها خرجنا واشتغلت طول اليوم وانا ببص له من تحت لتحت وهو مش واخد باله هو شاب من سني تقريبا وسيم ولبق وهادي جدا خلص اليوم وبستاذن علشان امشي قالي سلامتك واسف على ايديكي واني خبطت فيكي قولتله يا دكتور كلك ذوق بجد متشكرة جدا .
]بليل على الساعة 10 ونص لقيت على الواتس بيبعتلي منى ازيك ايديكي عاملة ايه دلوقتي انا بصراحة بقيت فرحانة انه مهتم وكلمني وبيسال عني قولتله كويسة اوي وشكرا خالص على سؤالك ومن هنا بدء بينا الكلام وفجاءة سالني انتي ليه شكلك حزين كدا فضلت اتهرب منه باي كلام لكن كان مصمم اني حزينة ومش بضحك ولا حتى ببتسم وتاني خبطة في راسي لقيته بيقولي واحدة جميلة زايك المفروض تكون سعيدة ومش حزينة كدا على طول وعدى اليوم وقفلنا الحوار بعد ما قولتله كل حد عنه اللي مكفيه
تاني يوم في الشغل عدى بدون اي شىء وروحت البيت ومجرد ما دخلت البيت لقيت الرسالة منه وصلتي البيت ولا لسه قولتله حالا لسه داخلة قالي بطمن عليكي وفضلنا نتكلم كتير حوالي ساعتين ونص في حياته وانا بدءت افك من نحيته واتكلم اني مش مرتاحة في حياتي ومخنوقة من العيشة دي وقفلنا لما جوزي جه البيت .
وعدا اسبوعين على كدا اروح الشغل نبص لبعض من سكات ونشتغل
وفي يوم روحت الشغل ودا اليوم اللي حصل فيه التغيير اللي خلاني عايشة سعيدة لحد دلوقتي وبتمنى افضل عايشة كدا على طول معاه جالنا ادوية كتيرة وقالي لو سمحتى منى ادخلي ظبطي الادوية ولو في ادوية جديدة مش عارفاها قوليلي وهو كان بيظبط الفواتير وبيسجل الادوية الناقصة
دخلت وفعلا بدات ارتب ولقيت اكتر من صنف مش فاهمة بتوع ايه ويتحطوا فين ناديت عليه دكتور من فضلك جه الدكتور وبقوله مش عارفة بقى الادوية دي كلها تروح فين اسفة مش عارفة بجد قالي ولا يهمك وبيشاور على كرتونة وفلحظة واحدة مع بعض نزلنا ناخدها من الارض وراسنا خبطت في بعضها زاي الافلام وانا اللي وقت على ضهري مش مستحملة الخبطة وجري عليا ومسك ايدي تاني وقعدني وسندني بايديه من ضهري وقالي كويسة ؟ قولتله ايوة متقلقش بس راسك ناشفة يا دكتور وماسكة راسي فضل يعتذر كتير واقوله محصلش حاجة بجد وجه يقومني وفعلا دايخة من الخبطة ودوخت اكتر لما وقف ورايا وحط ايديه بين دراعاتي وبيقومني ويالهوي على النار اللي مسكت في جسمي والدوخة اللي خلتني مش حاسة بحالي خالص ولما وقفت كان هيغمى عليا لما سندني بجسمه فضهري جسمي اترعش ولفني نص لفة وجنبي بقى فصدره وقعدني تاني على كرسي لان زبون جه وخرج له ولما خلص جالي ووقف قدامي على طول قريب مني وبيقولي احسن دلوقتي قولتله اه احسن قالي طيب قومي كدا وريني وجيت اقف لقيته قرب شوية على اساس انه هيسندني يعني ومسكني من وسطي وانا خلاص لقيته بيشدني له وبقيت فحضنه فعلا انا كنت خلاص فاقدة الوعي وفعلا انا كنت مستنية دا بس مكنتش عيزاه يعرف اني عايزة دا وبقوله دكتور قالي متقلقيش هتروح الدوخة هي الخبطة جامدة شوية
وحط ايده على ضهري وحركها بحنية وانا قولت اااه خفيفة فضمني له شوية كمان ومبقتش قادرة اشيل نفسي قالي تعبانة وانتي كدا قولتله لا خالص ضمني اكتر ونزل ايده براحة لحد قبل طيزي شوية وحسيت بزبرو على بطنيرجعت ورا بطيزي ضمني اكتر وصرخة مكتومة شايلة مرار سنين فات ااااممم وقولتله مش مستحملة عايزة اروح قالي ولا يهمك ارتاحي شوية وروحي وسابني فعلا وقال بكرة نكمل الشغلوروحت ومكلمنيش اليوم دا خالص وتاني يوم رايحة لابسة شميز روز وبنطلون لقيته فاتح من بدري صبحت عليه وكنت جايبة فطار وفطرنا مع بعض وقفل باب الصيدلية من جوا ودخلنا نكمل شغل امبارح وقبل ما نعمل اي حاجة واقف بيبص عليا بس واخدت بالي قولتله وانا مش عارفة انطق وببلع ريقي مالك يا دكتور تعبان ؟ قالي ابدا بس بشوفك وبطمن عليكي وقرب مني وقالي كنت مرعوب عليكي قولتله علشان كدا كلمتني بليل وسالت عليا قالي كنت عايز اسيبك ترتاحي وحط ايده على كتافي وقربني ليه وقالي انتي جميلة اوي قولتله انت الاجمل بجد وبدون مقدمات ضمني ليه اوي وانا بيني وبين نفسي بقوله ضمني بكل قوة محتجالك اوي حس باستسلامي له وباسني بوسة عمري ما شوفتها ولا حسيتها طوول عمري وايده واحدة على ضهري بيحسس عليه لحد طيزي والتانية على وسطي وبتخبط في بزي وقالي بحبك وانا معنديش غير اه اه وبس حط ايده اللي ورا من تحت الشميز وفضل يحركها على ضهري وانا خلاص غرقانة محتاجة فعلا اكون كدا وبين ايديه وملكه ولقيته بيقولي متضايقة يا منى قولتله لا ايده اللي على وسطي راحت على صدري وبيفتح الشميز مسكت ايده لا بلاش لكن ايده كانت احن عليا من نفسي وفتحه كله ولف ايديه حواليا وفك البرا وقلعني الشميز والبرا ويبوس رقبتي وكتافي ويرجع يلحس فيهم وانا خلالالالاص بقيت في احلى حياة ومتعة في الدنيا ومش عايزة افوق منها ابدا ومسكت بزي ورفعته لبوئه بقوله ارضع واشبع يا حبيبي وفضل يمص ويفرك باسنانه وشافيفه لحد ما دوبني فيه وهو بيرضع قلعني البنطلون والاندر مرة واحدة وبقيت من نفسي عمالة اضم جسمي له وهو يضمني اكتر وقلعته التيشيرت وفك بنطلونه ونزله مع الاندر وبقينا عريانين خالص وانا نفسي فيه وفنفس الوقت موهومة ومش مصدقة اللي انا فيه ومسك ايديا وبينزلها تحت لزبرو وانا بشد ايديا وبرضوا ايديا طاوعته ومسكت زبره والكهرباء مسكتني وبقيت احكو فكسي بجنون وااااه وهو بيرضع في بزازي بياكلهم مش بيرضعهم وبيزوم وانا مش قادرة استحمل وخلاني واقفة ضهري للحيطة ورفع رجليا على درجة السلم الخشب ودخل راس زبرو براحة وانا اححححححح منك كمان كمان وفضل يدخلو براحة ويطلعوا وروحي راحت مني ودخلوا مرة واحدة وصوتي طلع ااااااااااااااه وجسمي اترعش من دخلة زبرو وفضل ينكني داخل طالع بزبرو وانا مجنونة بيه قولتله بحبك اوي وطلع زبرو وفرش كرتونة كبيرة ونزل نام على ضهره وقعدني على زبرو وانا بقيت حاسة اني ملكة ومفيش واحدة في الكون زايي وبقيت طالعة نازلة على زبرو وبصرخ بقوله اوعى تنزل فكسي اوعى ااااااااااه واترعشت وبقيت مجنونة على زبرو بتنطط لحد ما قرب يجيبهم وانا كمان وطلعوا بسرعة ونمت على جنبي ونزلهم على بزازي ودي اول مرة فحياتي ابقى حاسة اني سعيدة فعلا وبعد اول مرة بدءت المغامرات في بيتي وفبيته بدءت جرئتي لما كنت بدخل زائرة دايما هنا واشوف المواضيع وبكون تعبانة اوي لحد ما جالي حبيبي ودي قصتي حقيقية مبسوطة اني بحكيها يمكن مش عارفة اكتبها كويس لكن سعيدة اني بحكي اني بقيت سعيدة فحياتي مع حبيب عمري انتم هنا غيرتوا حياتي
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــ
الجزء الثاني
علشان لقيت نفسي وكياني معاه عشقته وحسيت معاه اجمل احساس في حياتي وبقيت حاسة بوجودي وبصراحة نسيت كل شىء الا هو بس شغل كل تفكيري وسكن قلبي وحسيت بيه راجل حقيقي مش عايزني لجنس بس لا خلاني ابقى عايشة فعلا زاي ماقولت قبل كدا ( ملكة ) ومش سهل ان الراجل يوصل الاحساس دا للست
عدت ايام بدون اي شىء وكنا ندخل الغرفة الداخلية في الصيدلية كان يبوسني بس ولما اقوله بلاش مش عايزة او يحس اني قلقانة كان يقولي ولا يهمك حبيبتي المهم تكوني معايا وقدام عيني ودا كفاية عليا ولما يقولي كدا كنت ابص في عيونه الاقي فيها الصدق والحب اللي كل بنت بتتمناه من صغرها في فتى احلامها وفي يوم كان تعبان واتصل بيا وقالي مش هقدر اروح الصيدلية واخد برد شديد وصوته كان باين وعايز يديني المفتاح بس مش عارف ازاي انا اتخضيت عليه وقولتله ميهمكش هجيلك طيب عندك علاج للبرد قالي طبعا احنا بتوع العلاج وضحك وضحكت وقولتله جيالك اوصفلي البيت فين ووصفلي فعلا وروحتله ودخلت وكان فعلا تعبان جدا وجعلي قلبي واداني المفتاح وجابلي عصير ومن غير تردد شربته وبعد ما شربت العصير كان قاعد جنبي وبنتكلم عادي وبساله عن فطر ولا لا واتعشى ولا لا كدا وقرب مني يحضني وحضنته وسلامتك يا عمري وجيت اقوم قالي رايحة فين خليكي قولتله معلش حبيبي اروح للشغل وخليني براحتي لما قالي طيب كلميني لما توصلي اطمن عليكي حسيت اني عايزة انزل تحت رجليه واقوله انت رجعتلي حياتي برجولتك واحترامك ليا وانا باصة في عينيه وفرحانة بيه اووووووووي فعلا عشقته عشقت رجولته وشهامته وبجد بقيت اسال نفسي هو في كدا ؟ في رجالة لسه زاي اللي بنسمع عنهم بالرجولة اللي تخلي الست تدوب فيه كدا ؟ انا محظوظةةةةةةةةةةةةة لاني لقيت الراجل دا اللي قدر يخليني ملكة على الاقل في مرايتي . وروحت الشغل وخلص اليوم واتكلمنا على التليفون يجي خمس مرات ومبقتش عارفة اشتغل من حبه فيا ورومانسيته وهزاره ولما ببيع ادوية كنت ببتسم لما بفتكر كلامه ومش عارفة الم نفسي من الفرحة وجه عليا الليل ورجعت البيت عشت مع اولادي وانا سعيدة اوي وشايفيني مبسوطة اوووووووي وكنت حافظة طريقة بيتزا جديدة من قنوات الطبخ وعملتلهم بيتزا واااااو واكلنا وفرحنا مع بعض وقلبي وعقلي مشغول بحبيبي لحد ما رجع ابو الاولاد من الشغل بيقولي جعان راجع هلكان قولتله العشى انهاردة اختراع بيتزا عملتها روعة قالي لما اشوف واكل وقالي كويسة تصبحوا على خير ودخل نام ........
لما قام ودخل ينام مكنتش حاسة بالاهانة زاي كل مرة انه مش بيعبرني ولا حتى بيهتم بالاولاد البنت اللي في ثانوي واخطر مرحلة في عمرها ولا الولد اللي برضوا في مرحلة من عمره خطرة كملنا هزار وضحك وعقلي شغال في حبيبي هروحله بكرة لا بلاش عيب عليكي لا هروح بقى وصدقوني بجد لو كنت اقدر كنت روحت وقتها ليه وغلبت نفسي اني هروحله يعني هروحله بقى واتفلقي يا نفسي ما انتي بتموتي فيه ليه بتمانعي بقى ؟ ودخلنا نمنا وحضناه بقلبي وروحي وجسمي وصحيت الصبح واخدة قراري هروحله خلاص وركبت السرفيس وروحتله ارن الجرس مش بيرد ولا بيفتح خوفت جدااااااا ارن على تليفونه مش بيرد اترعبت جدا جدا وحسيت بقلبي هيقف وخلاص دمعتي هتنزل لقيت اللي طالع بشوف مين لقيته هو هيييييييييييييييييييه زاي الطفلة اللي بباها رجع بعد غياب ومشتقاله مش بباها بس وروحها رجعتلها شاور بصوباعه على بوئه متتكلميش يعني على السلم وفتح الشقة ودخلنا واخدته فحضني بسرعة بشكل رهيب وبعاتبه قالي نزلت اجيب فطار كنت جعان والتليفون سايبه هنا قولتله ياني منك وقومت جهزت الفطار وفطرنا والمرة دي كنت جريئة جدااااااااااااااااااااااااااااا رايحة ومعايا قميص نوم في شنطتي انا رايحة لجوزي مش عشيقي وبس قولتله في التواليت قالي ادخلي دوري عليه ضحكت وقولتله مش هتوه ودخلت وميكب سريع خفيف ولبست القميص وطلعتله قولتله بحبك قبل ما اقعد جنبه كان قام وقالي لا تعالي ندخل جوا قولتله على طول كدا ليه بقى قالي تعالي بس ودخلنا وهو لافف ايده على ضهري وماسك ايديا التانية بايديه بحنية وفرحانة اوي اوي اوي وقالي دي اوضتنا ومن غير كلام قعدت على السرير وقعد جنبي يبوسني من شفايفي واقوله مش بشبع منك يبوسني فرقبتي وجسمي يتنفض واقوله انا ملكك يبوسني من كتافي واقوله ليك لوحدك دوبني فيك نزل حمالة القميص وفضل يبوس فصدري لحد ما نزل لحلمة صدري ويحرك لسانه عليها يالهوي منك جننتني وملكتني وبايده بيضغط على بزي التاني بحب واه من حنيته وبرجع براسي لفوق وفجاءة طلع باس رقبتي وطلعت مني اح من حلاوة شفايفك ولسانك السكر ووقفني ونزل القميص مكنتش لابسة تحته حاجة ونيمني على السرير وقام مضحكني وقايلي ولا اتعودتي على نومة الكراتين ضحكنا ولقيته هجم بلسانه على بطني وايديه بتتحرك على فخادي وبيلحس بطني وسوتي بلسانه الجمييييييل وبيفتح رجليا حبة حبة لحد ما نزل لكسي واه من النار اللي جوايا وفضل ياحس في كسي ويمص يظري ويشفط فيه وانا بقوله كفاية وبشد راسه على كسي اكتر مش قادرة من حلاوة المتعة وفنفس الوقت بشد راسه يمص اكتر ودخل لسانه جوا كسي وبيشفط ويرضع من كسي عسلي اللي غرق لسانه وشفايفه وانا بتنفض منه ومن عمايله فيا جنينني ودوبت خالص لقيته نزل بلسانه عمال يلحس في حتة ولعت النار اكتر واكتر مابين كسي وطيزي وجسمي كله بقى يتشنج معاه قولتله مش مستحملة اااااااااااااااااااااااااااااااه قالي اجي قولتله بسرعةةةةةةة طلع فوقي ومستنتش يدخل زبرو مسكته بايديا وفركته فكسي ودخلتو بايديا فكسي واه ياني من زبروا اللي دوبني فيه فضل يدخلوا ويطلعوا لحد ما كنت بشهق من حلاوته ومن قوته بقيت حاسة بيدخل جوا بطني للاخر اه من المتعة وحلاوة الجنس لما يكون بحب وروح وقوام وقالي نامي على بطنك ونمت ورفع وسطي ودخله فكسي من ورا واحححح من الحلاوة والوجع اه وجع لاني محستش بوجع المتعة من سنين بس حسيته معاه احلى واجمل وجع في الدنيا وفضل يدخل ويطلع بهداوة لحد ما قرب قولتله لا استنى وطلعه قولتله عايزة اطلع فوقك يا عمري نام على ضهره وخليته فتح رجليه وانا نايمة عليه ورجليا ضماهم بين رجليه وقفلت عليه زاي المقص بعضمتين كسي صرخ ااااااه وانا زاي اللي بتنتقم منه وبقوله كنت فين من زمااااااااااان وبضغط اوي وقربت خلاص وهو هينزل ونزلنا مع بعض فعلا لبنه عمال يخبط فيا خبط زاي المدفع وحضنته اوي وجسمي متلبش وضمني بقوة ولفني واحنا حاضنين بعض وبقيت تحت اه من الحب وحلاوته ...
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــ
الجزء الثالث
كان يوم جميل اوي من اجمل ايام حياتي الحب حلو والاحساس بيه احلى واجمل واروع لما ابقى حاسة ان اللي بحبه مالي عليا حياتي بحبه وحنيته وجسمه كمان كنت مفتقدةالكلمة الحلوة والحنية في ضمته ليا وهو بيطبطب عليا بكل الحب دا الراجل اللي فعلا خلاني حاسة فيه معنى الرجولة كلها كنت بتمنى لو كنت بنت لسه صغيرة ويتجوزني هو والاولادي يكونوا اولاده وافضل عايشة له ومعاه طول عمري بتهيئلي مكنش يجي عليا يوم ازعل منه ولا يزعل مني
رجعنا الشغل تاني يوم والحياة جميلة وروحت ولقيت الاولاد وابوهم رجع بدري للبيت دخلت وسلمت عليهم واولادي فحضني وبساله خير حصل حاجة ولا ايه جاي بدري قالي لا وهو بيضحك قولتله دايما مبسوط ودخلت غيرت هدومي ودخلت المطبخ اعمل عشى وانا في المطبخ دخل ورايا وبيسالني هعمل اكل ايه فقولتله لقيته زنق فيا من ورا ومجرد ما عمل كدا حسيت بوجع غير عادي حسيت اني كارهة يلمسني حتى مش طايقة لمسته ولا انفاسه قولتله انت جاي بدري ليه بجد قالي اصلك وحشتيني وجاي اقعد معاكي شوية ولا بلاش وانا مكنش ينفع ارفض ولا اقوله لا لكن في نفس الوقت مش طيقاه فعلا وقولتله طيب طالما وحشاك اوي كدا خليني اعمل الاكل الاول وبعدين اعمل اللي عايزه خرج وانا حسيت بحرقة فقلبي وعينية دمعت من الوجع اللي فقلبي وفضلت اسال نفسي كتير ليه انت مكنتش زاي عماد ليه انت مخلتنيش اعرف احبك زاي ما حبيته وليه مش بتعمل حاجة تحسسني ان ليا كيان واني اصلا فحياتك ليه ؟ خلصت الاكل وناديت على بنتي نور عينية علشان تطلع الاكل وبقيت مش عارفة اطلع ولا اعمل ايه علشان مبقاش معاه بس في الاخر طلعت وانا مبتسمة ابتسامة بتداري كل اللي جوايا من الم عيشاه معاه لكن برضوا مش هقدر اقول لا واتعشينا وبيهزر وبيضحك معايا ويخبط فيا بايده ويهزر مع الاولاد ودي مش عوايده خالص قولت احيه هو اتعدل ولا ايه وكان فين من زمان المهم دخلنا الاوضة وفضل يتمحلس ويتسهوك عليا وانه عايزني ووحشاه خالص وعملت اللي محتاجه مني وغيرت ولبست قميص نوم وميكب خفيف ونمنا وهو عمال يفعص في صدري ويبوس فيا وكل ما يبوسني من شفايفي ابعد شفايفي عنه وقلع مرة واحدة ونزل الاندر بتاعي ونام عليا بيحك زبرو فكسي وبيمص حلمة بزي وانا بدء جسمي يسخن من الفرك ولقيته بيقولي انه عايز يسافر الامارات سنة او سنتين يشتغل لحظتها عرفت انه جاي بدري وبيعمل كدا علشان اوافقه في اللي هو عايز يعمله رديت عليه قولتله تصدق انت راجل عديم الدم مش بتنام معايا ولما تيجي تنام معايا تكلمني على السفر اوعى قوم من عليا رد عليا بيقولي صح خليني انيكك الاول وبعدين نتكلم قولتله بجد انت عارف ان في حاجة اسمها نيك ؟ قالي اهو ودخل زبرو في كسي طلعت مني اه من الوجع قولتله اهدى انا مش حيوانة يا نقوم واستجاب لكلامي ودخلوا وطلعه براحة وانا سخنت فعلا وهيجت وبقيت متعصبة عليه بكسي وجسمي متشنج لحد ما ياحسرة العداد كان شغال لخمس دقايق ولما نزل قولتله يا حبيبي سنتين افضل تكون كونت نفسك فيهم وضحكت وقولتله قوم جسمك تقل عليا كفاية قالي نزلتي قولتله لا سيباهم لما ترجع بالسلامة بس خد راي اولادك قبل ما تاخد اي قرار
تاني يوم روحت الشغل ومخنوقة منه وكان حبيبي معايا سالني مالك حكيتله كل اللي حصل قالي متزعليش اكيد عايز يحسن المستوى المادي ابتسمت ابتسامة غيظ وفضل يحايل فيا ويدلعني طول اليوم وعدى اليوم وروحت ولما رجع ابو الاولاد قالي هيسافر القاهرة يخلص اوراق علشان السفر وابني شبط معاه وسافروا فعلا واليوم دا بنتي كانت حابة تروح لخالتها بعدينا بمحطة سرفيس تقضي اليوم مع بنت خالتها وارجعلها بليل ونبات هناك مع بعض وانا رايحة اوصلها اتصلت بحبيبي اقوله هتاخر ساعة وقولتله السبب قالي اول ما توصليها وتنزلي من عند اختك اتصلي بيا ضروري قولتله حاضر وفعلا خلصت ونزلت واتصلت بيه قالي مين عندك في البيت قولتله مفيش ابني سافر مع ابوه قالي انتي فين قولتله قالي روحي وهجيلك ينفع اول ما قال كدا حسيت ان الشارع كله بيبص عليا ووشي جاب الوان الدنيا وبصوت مش طالع اصلا قولتله اه وبقيت حاسة الناس عارفة بكلم مين وبنقول ايه قالي اوصفيلي البيت بالظبط وصفتله وانا ماشية جري وروحت البيت اخدت شاور وعملت ميكب خفيف يجنن ولبست قميص نوم اسود طويل مفتوح من تحت لحد نهاية الفخد من جنب واحد ومفتوح من الصدر ونص الضهر بحمالة واحدة ةمفيش تحته حاجة وساعة ونص ولقيت حبيبي بيرن الجرس وقلبي بيرقص فرحة ورعب وفتحت الباب علشان السعادة والحب والفرحة تدخل قلبي وبيتي واول ما قفلت الباب اخدني في حضنه اوووووووووووي وضمني وصفر وقالي ايه الحلاوة دي كلها كل يوم بتكوني اجمل واجمل بجد اتكسفت اوي مش بسمع الكلام دا من اللي عايش معايا طول السنين دي كلها قولتله انت الاجمل والاحلى لانك كل حياتي وروحي وقولتله فطرت قالي اه طيب حبيبي يشرب ايه قالي قهوة مظبوط قولتله عيوني تعالي معايا اعملها بس وطي صوتك خالص لان الصوت هنا بيرن في المطبخ والحمام ودلنا المطبخ حضني من ضهري ويبوسني من رقبتي واكتافي ولافف ايده حواليا وبيفرك حلماتي وانا لا عارفة الف ليه ولا اعمل القهوة ورجليا مش شيلاني قولتله استنى بقى القهوة هتغير من اللي بتعمله ومش هتبقى حلوة قالي بلاش قهوة وقفل البوتاجاز وانا ما صدقت وشديته من ايده قبل ما يحضني فالمطبخ وطلعنا الصالة وقعدنا على الكنبة قرب مني وقربت منه قرب شفايفه وقربت شفايفي وعيونا بتغازل بعض بكل حب وشفايفنا حضنوا بعض ومصيت لسانه ومص لساني ولسانه بيحضن لساني وبنروي بعض ومسك حلمة بزي وبيفرك فيها وانا اه حبيبي ارضعه نزل بشفايفه وبيرضع ومع كل مصة يرفع عيونه ويقولي دا كلها سكر ومرة تانية دي كلها عسل وفضل يدلعني لحد ما ولعت منه وكسي سيل وبقيت مش على بعضي عمالة افرك وحطيت ايديا على صدره بفرك فيه بحنية وايديا التانية نزلتها على زبرو وبفرك فيه وبقوله وحشتني وهو بيلحس حلمتي الشمال ويروح لليمين ومسكهم الاتنين ورضع من الحلمتين مع بعض واه منك حبيبي هتقطعهم يقولي لا مش هقطعهم انا برضعهم نفسي اشرب من لبنك بجد وتكمل الرضعة ويجري لبنك فعروقي احيه منك ومن كلامك وعمايلك ولعتني تعالي جوا ودخلنا اوضة النوم ونيمني على ضهري وانا فاردة دراعاتي وبقوله تعالي حبيبي فحضني بحبك دخل فحضني وملكت الدنيا وملكته وملكني احلى حضن وفضل يبوس فيا فكل مكان باين من القميص ونزل بجسمه لعند رجليا وفضل يبوس فيها ويمص صوابعي ويبوسهم ويطلع شوية شوية لحد ما وصل لحد كسي ولقيت لسانه على كسي كهربني عينية فتحت خالص زاي اللي بتموت وبرقت خالص وبقوله ااوووي يا حبيبي اوي احححححححححححح جننتني اووووووووووووووووووووي وهو بيلحس ويقولي بشرب العسل اللي فيه المتعة كلها عطشان وبشرب ارويني حبيبتي ومسكت راسه وشديتها على كسي وقفلت فخادي عليه اااااااه من لسانك يالهوي يا كسي مولع ليه اهو بيطفي نارك وانا مشدودة اوووي واقوله اح منك اح من لسانك يا مدوبني احيه احيه مكنتش عايشة ريحني وهنيني يا جوزي انت ومسك زنبوري بشفايفه واسنانه ورفعت جسمي مش مستحملة بصرخ ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااح ااااااااااااااااااااااااااااااااه والعسل حنفية مفتوحة شغالة تنزل وجسمي بيتنفض وهو بيمص ويحرك طرف لسانه على زنبوري وهو بين شفايفه اح اح اح اح من عمايلك يا عمري نيكني يا واد بسرعة جننتني احيه كسي ولع نار وبصلي وهو بيمص ويلحس ورفع وشه وقالي تزعلي لو قولتلك متناكتي قولتله ليه هزعل وانا متناكتك فعلا يا عمري انت جوزي صح قالي ايوة وانتي مراتي متناكتي قولتله طيب نيك يا جوزي نيك ومتع مراتك انت كنت واحشني اوي نيك يا ولا نيكككككككككككك وطلع فوقي بكل حنية وحلوة ونزل على جسي وزبرو عارف طريقه حك فزنبوري وتزحلق لكسي ودخل وانا اغمى عليا من المتعة والفرحة وبقيت انزل بجسمي وانا ماسكة فيه علشان يدخل اكتر واكتر لحد ما كلبشت فيه وقولتله بغيظ نيك بقى نيك اوي ورزع زبرو رزعة زطلعت الشهقة بنافورة عسل نازلة من كسي وصوت كسي عالي وهو داخل طالع حبيبي بينكني اححححححححححححححححح قالي حلو قولتله احلى من الحلو يا حبيبي قالي انتي اجمل زوجة متناكة في الدنيا قولتله زوجة مين يا واد قال مراتي انا وبس قولتله اه انت وبسسسسسسسسسسسسسسسسس احححححححح وحط ايديه الاتنين من تحت اكتافي ومسك اكتافي من تحت وبقى بيرزع زبرو فيا اوي وانا بشهق مع كل خبط كسي بقيت حاسة انه زاي بيت جحا وزبرو تايه فيه كل ما يدخل ويطلع يتوه ويرجع يدخل ويطلع ومش لاقي مخرج له وبيكمل ومش هيلاقي مخرج من كسي لاني قمطت عليه بالاوي اح من كسي وعمايله بقيت متناكة اوي تحته وهو ينيك وانا قربت وهو قرب قالي هنزل قولتله وانا قربت وزبرو داخل طالع اسرع لحد ما قفش فيا اوي وانا كمان ونزلنا والفرق بين حبيبي وابو الاولاد ان حبيبي كان فوقي بعد ما نزل بس حاضني مش نايم فوقي علشان جسمه اتهد حبيبي كان حاضني بحب وبيبوس فيا بعد ما خلصنا اجمل حضن في الوجود بعد ما بنخلص لان دا هو الحب الحقيقي مش مجرد حيوانات ننزل ونقوم اخطف واجري
الراجل دا دوبني فيه وعاش جوايا وسكن قلبي وحبيته فعلا
اليوم دا ناكني اربع مرات لحد ما استويت وبقيت زاي مرتبة السرير ومشى الساعة 8 ونزلت معاه وروح وانا روحت لبنتي وبيت هناك