قصيرة محارم عشق الأم الأرملة (1 مشاهد)

م

مولانا العاشق

زائر
انا اسمي مراد شاب عمري 21 سنه بدرس في اخر سنه في الكليه وسيم وطويل وجسمي متناسق،أمي اسمها مريم ربة منزل عمرها 45 سنه قصيره شويه وجسمها متناسق جدا تشبه لكيم كارديشيان من حيث الجسم والملامح والتضاريس و صدرها كبير ومتناسق ،أم ليا انا و بنت وولد اسراء و مروان،بدأت الحكايه بعد وفاة والدي بسنتين،في يوم كنت راجع من الكليه تعبان اخدت محاضره واحده ورجعت مقدرتش اكمل دخلت البيت لقيت أمي بتنضف ولابسه عبايه ملزقه وقصيره الي حدآ ما وعامله شعرها كحكه وانا بتأثر جدآ من التسريحه دي واللبس ده عموما،ده غير اني زمان ايام المراهقه كنت متعلق بقصص المحارم جدا وكنت بتخيل نفسي مع أمي مريم كتيييير جدآ وانا بنيكها وبفشخها وهي مستمتعه خصوصا اني شوفت جسمها اكتر من مره بحكم اني الصغير واخر العنقود،المهم دخلت سلمت عليها قالتلي ايه اللي رجعك بدري يا مراد قولتلها تعبان وعايز انام يا ماما قالتلي طب جعان قولتلها لا انا هنام قالتلي طب اصحيك امتي قولتلها صحيني باليل هنزل اقعد ع القهوه مع صحابي قالتلي ماشي يا حبيبي ودخلت اوضتي وقلعت ونمت علي السرير بالبوكسر،حاولت انام كتير مقدرتش صوره جسمها مش مفارقه دماغي قولت لازم اضرب عشره عشان اهدي واعرف انام قولت يلا مبدهاش بقي طلعت زوبري في اقل من ثواني كان منتصب جدآ للعلم زوبري من النوع العريض وطوله 18سم،وغمضت عيني وتخيلت اني زانق أمي في المطبخ من طيزها وبرفعلها الجلابيه وبدهله في طيزها وانا ماسكها من شعرها وماسك صدرها بايدي التانيه واندمجت وهيجت جدآ وزوبري بقي عمود خرصانه فجأه وانا مندمج ومغمض عيني باب اوضتي يتفتح بسرعه وامي تدخل وفي ايديها الغسيل بتاعي داخله تحطه في دولابي!! انا ارتبكت فجأه وغطيت بتاعي وعملت نفسي نايم وهي وقفت متنحة!! من شكل زوبري تنحت حوالي دقيقه وبعدين حطت الغسيل في الدولاب وخرجت دخلت اوضتها وقفلت الباب عليها انا بقيت مش عارف اعمل ايه،فجأه الشيطان قالي قوم ادخل عليها الاوضه دلوقتي هتلاقيها هايجه ومحرومه بقالها سنين وانت اولي من الغريب فكرت شويه واتجرأت وقومت قلعت البوكسر وطلعت بره وفتحت باب اوضتها بالراااااحه لقيتها نايمه علي ضهرها ومغمضه عنيها وبتفرك كسها جامد روحت متسحب وداخل واقف جمبها وماسك زوبري ومقربه من بوقها وهي كل ده مغمضه عينيها وشغاله دعك روحت حاططه علي بوقها وحطيت ايدي علي ايديها ادعكلها كسها اكتر اتنطرت فجأه وصوتت روحت رايح قافل الباب وراجعلها قالتلي انت بتعمل ايه يا مراااااد انت اتجننت قولتلها ادهدي يا حبيبتي انا حاسس بيكي وعارف انك تعبانه وانا ابنك وسرك انا مش عايز اتجوز انا هفضل عايش معاكي وهتبقي مراتي وحبيبتي وأمي وانا هبقي جوزك وابنك واللي بيننا عمر ما فيه مخلوق هيعرفه انهارت عياط وقالتلي انت اتجننت انا أمك يا خوول روحت حاضنها وهي بتعيط وبوستها من خدها ومسحت دموعها وبصيت في عينيها وانا ماسك ايديها وقولتها بحبك يا مريم ثقي فيا ومش هتندمي بصي انا كمان تعبان ازاي وروحت واخد ايديها حاططها علي زوبري بصتلي في عيني وبدأت تتجاوب ولمست زوبريروحت بايسها راحت مسكت زوبري وقعدت تدعكه وانا ببوسها مسكتها من صدرها جامد ادكعه بقوة وهي بقت تدعك زوبري اقوي وبنبوس بعض بعنف نيمتها ع السرير وقعدت الحس رقبتها واعضها وروحت ماسك الجلابيه شقيتها نصين طلعت صدرها وقعدت انصه جامد وارضع منهم واعضهم وهي استسلمت تمامآ وبدأت تقولي بالراحه يا مرااد بالراحه يا حبيبي روحت فاتح رجليها وحاطط صوابعي في كسها شهقت ااااااااه اااااااه ايييوه يا مراااااد يلاااااا نيكنااااي يا حبيبي نيك امممك يا مرااااد روحت ماسك زوبري مدخله في كسها مره واحده صوتتت اااااااااه اااااااجممممد فضلت انيك فيها وانا حاضنها وببوس فيها وبمص صدرها واقولها بحبك يا ماما بحباااااك يا لبوووه وهي تقولي انا لبوووووه وشرمووووطه نيك امممك اللبوه يلااااا جاااامد يا حبيبي نيك كس أمك جااااامد ااااااه ااااااه ااااااه ااااااه بالراحه يا حبيبي هتموتننااااي من شدة اللذه حسيت نفسي هجيب روحت مطلع بتاعي وشاددها من شعرها وحاطط زوبري علي وشها لسه هقولها مص.. لقيتها بلعته اللبوه وقعدت تمص زوبري 5 دقايق امممممم اهوووو يا دكررررري اهووو اممممم اممممممم اشتمني وانا بمصلك بتاعك يا مراد قولتلها مصصي يا متناكه وضربتها بالقلم سخنت اكتر وبقت بتاككله وانا حاسس اني في عالم تاني روحت ماسك زوبري مطلعه من بوقها قالتلي هاااته قولتلها افتحي بوقك يا لبوه قالتلي اهووو روحت تافف في بوقها بلعت وضحكت وطلعت لسانها وقالتلي انا خدامتك نيكني في بوقققي مسكت راسها ودخلته في بوقها وقعدت انيك في بوقها جامد وهي بتدعك في كسها ومولعه نااار روحت مطلعه من بوقها وقالبها علي وشها وماسك طيزها لحستها وروحت مدخل زوبري صوتتتتت لااااااااا نيكني في كسسي بس ابوس ايدددك روحت مطلعه ومدخله في كسها وانا راكب فوقيها وماسكها من شعرها وقعدت انيك فيها اجمد من الاول وهي اتجننت ااااه اااااه يا دكرااااااي نيكني يا مرااااد نيك امممك جامد افشخ كسسسي مش قاددررره وفجأه لقيت نافورة مايه بتنزل من كسها وانا زي ما انا مكمل نييك وهي اترعششت جدددآ روحت مطلع زوبري وقولتلها يلا مصي يا لبوه عايز اجيبهم في بوقك راحت ماسكه زوبري وقعدت تمص بس بحنيه روحت ضاربها بالقلم قولتلها جامد يا شرموطططه قالتلي امررك يا دكرررري وضحكت وقعدت تمممص اااه ااااه ااااااااه هجيب يا متناااااكه بقت تمص اكتر وتبص في عيني وتمص اجمممذ وتضضيق بوقها وفجأه جيبت نافورة لبن في بوقها قعدت تبلعه وتلحس راس زوبري وتبوسه مسابتش نقطه تقع برا بوقها روحت واخدها في حضني وبايسها وقولتلها بحبك يا مريم نامت في حضني وهي ماسكه زوبري ودي كانت اول مره انيك مريم أمي وعشيقتي❤️
 

الميلفاوية الذين يشاهدون هذا الموضوع

مواضيع متشابهه المنتدى التاريخ
ا قصص سكس قصيرة متنوعة 0 292
م قصص سكس قصيرة متنوعة 0 240
ا قصص سكس قصيرة متنوعة 0 200
م قصص سكس قصيرة متنوعة 0 197
ج قصص سكس قصيرة متنوعة 1 520
ج قصص سكس قصيرة متنوعة 0 251
ج قصص سكس قصيرة متنوعة 1 231
ج قصص سكس قصيرة متنوعة 0 192
ج قصص سكس قصيرة متنوعة 1 182
ج قصص سكس قصيرة متنوعة 0 263

مواضيع متشابهه

أعلى أسفل