قصيرة ابن البواب ومراته (1 مشاهد)

ج

جدو سامى 🕊️ 𓁈

زائر
في البداية احب اعرف الجميع انها قصه حقيقيه و لكن الاسماء غير حقيقيه
تبدأ الحكايه عندما سافرت للعمل في احدي محافظات مصر لانشاء فرع جديد للشركه و انتقلت بشكل نهائي للعمل في الفرع الجديد طبعا دورت علي شقه تكون صغيره و قريبه من الفرع و تكون برضه سعرها كويس فلاقيت شقه دور ارضي مرتفع عبارة عن غرفة و صاله بس نضيفه و عفشها كويس و كان للعماره بوابه و ابنها شاب في بداية العشرين و كان شباك الحمام و المطبخ بيبين غرفة نومهم لو سايبين باب المنور مفتوح و خصوصا ان الحمام بتاعهم جنب الباب يعني من الشباك اشوف الغرفه و الحمام لو الابواب مفتوحه المهم اخدت الشقه و طبعا بعد الشغل قاعد وحدي و في ليله دخلت الحمام و انا قاعد سمعت صوت غريب عند البواب فتحت الشباك براحه اشوف من طرفه لاقيت ابن البوابه واقف في الحمام و الباب مفتوح جايب خياره و بيحطها في ظيزه و متمتع بيها قوي لاقيت زبي وقف عليه و قلت مش هاسيبك تاني يوم و انا داخل لاقيته قاعد ففكرت بسرعه اني اسحبه داخل الشقه و افتح معاه اي حوار فقلت له ممكن تعدي عليا بعد شويه كنت عايزك تساعدني في حاجه فقالي ماشي نسيت اقولكم ان امه ست كبيره و عجوزه يعني قاعده طول النهار امام العماره مع ستات تيجي تقعد جنبها و اخر الليل تدخل تنام المهم شويه و خبط عليا دخلته فقالي تحب اساعدك في ايه فقلت له اقعد بس انت مستعجل علي ايه انا بافكر انقل بعض الاثاث من مكانه و اغير شكل الصاله فلاقيت انه هايضيق و لا انت ايه رأيك فقالي فعلا فقلت له خلاص اقعد معايا اهو شويه تسليني انا قاعد وحدي و باشوفك قاعد لوحدك فقالي ماشي فتحت معاه كلام و عرفت انه هايتجوز بعد كام اسبوع و هايسافر البلد هو و امه اسبوع و يرجعو معاهم العروسه فقلت له مبروك و عرفت منه انها قرببته ناس غلابه برضه قوي و انها بت طيبه قوي المهم قلت له بهزار عارف هاتعمل ايه و لا عايز الي يفهمك فضحك و قالي ماتخافش عارف كل حاجه فقلت له اه فعلا الافلام السكس خلت كله عارف كله فقالي ايوه و ضحكنا فقلت له تعالي نتفرج علي فيلم سكس اهو نتسلي قالي زي ما تحب طلعت سيجاره ملفوفه حشيش و بولعها فلاقيته بص و ضحك شغلنا الفيلم علي الشاشه وهو فيلم قصير و قعدنا نتفرج و انا حاسس انه مولع ثم بعدها شغلت فيلم اتنين رجاله بينيكو بعض حسيت انه بيفرك و هو قاعد قمت حاطط ايدي علي كتفه و ضميته ليا لاقيته بيتجاوب معايا و بيحضني فعدلت وشه ناحيتي لاقيته مستسلم بوسته من شفايفه و هو سايب نفسه ليا خالص حسيت انه مكسوف بس هيجانه غالب عليه بدأت اتكلم معاه علشان يرد عليا و الكسوف يروح بقيت اقوله جسمك حلو قوي و احسس عليه و نزلت احسس علي طيزه و هو بيعدلها ليا قعدت ابوس فيه و هو ضايع قلعته التيشيرت بتاعه و رضعت من بزازه و هو بدأ يقول اه بصوت خفيف و تنهيده قمت قالع هدومي كلها و مصدر زبري لوشه بصلي و بص لزوبري قربته لشفايفه لاقيته بيبوس الراس و مسكه و بقي يمص فيه بهيجان عرفت بكده انه خلاص فك معايا بقيت اقوله مص يا لبوه مصي زبر حبيبك و هو يمص و الكلام يهيجه اكتر فيمص اكتر قمت مقلعه باقي هدومه و نيمته علي ظهره و رفعت رجليه و نزلت الحس في خرمه و هو بدأ يقول اح و انا اقوله كسك حلو يا متناكه هو يقولي اح اقوله اح فين يا لبوه يرد يقولي في كسي اقوله كسك عايز ايه قالي عايز يتناك فزلين و دهنت بيه زبي و خرمه و رفعت رجليه و قمت مدخل زبي فيه و اول ما دخل شهق جامد و قعد يقول اه اه بيوجع اقوله بيوجع ايه يقولي كسي هو يقول كده و احنا نهيج اكتر لغاية ما طيزه اخدت علي الوضع ده و بدأ يتناك بمزاج و يقولي نيك يا حبيبي انت خلاص بقيت حبيبي و انا حبيبتك و عشيقتك فضلت انيكه و ابوسه و ادلعه لغاية ما جبتهم فيه و هو قعد يلعب في زبره لغاية ما جابهم بوسته و حضنته و قلتله انبسطت قالي جدا قلت له انت خلاص بقيت مراتي قالي و انت جوزي فضلنا كده كل يوم يدخل انيكه و احيانا ينام معايا للصبح و بقيت اجيبله قمصان نوم و ميكياج و كان معايا كانه مراتي بجد المهم جه معاد سفره علشان يتجوز سافر فعلا هو و امه و كان بيكلمني كل يوم و حتي في الصباحيه بتاعته اتصل بيا حكالي الي حصل بالتفصيل و كان كل مكالمه يقولي جوزي وحشني قوي المهم رجع و جاب معاه مراته و بقي هو و هي بس الي هاينامو فيها و امه هاتبات في العماره الي جنبنا مع اختها اول يوم دخل لي و خدته بالحضن و بوس قطعته فيها كأن فعلا باين عليه مسك زبري و طلعه و قعد يمص فيه بشوق و يقوله وحشتني يالي مكيفني و يمص جامد قلعت هدومي و قلعته هدومه و نيمته علي السرير و رفعت رحليه و نزلت نيك فيه و هو يقولي وحشتني يا حبيبي قوي و حشت مراتك يا حبيبي نيكني و شبعني فضلت لغاية ما جيبتهم و هو جابهم وقعدنا نتكلم و اقوله الي كنا بنعمله قبل كده مش هاينفع مراتك ممكن تاخد بالها قالي انا مفهمها انك واخدني اخ و صديق و بتحبني اقعد معاك قلت ايوه بس برضه مش هاناخد راحتنا قوي زي الاول قالي عندك حق طب و العمل قلت له سيبها للظروف انت المهم اخبارك ايه مع مراتك قالي تمام قلت له اشوف بنفسي و ضحكت لاقيته بيقولي و **** لو ينفع اجيبك تكون معانا فقلت ممكن اشوفكم قالي ازاي وريته ان الحمام عندي و المطبخ كاشفين غرفتهم و الحمام كمان قالي خلاص انا مش هاقفل الباب بالليل و انت شوف بنفسك فعلا في الليل بصيت شوفت كل حاجه و هو كان عارف اني باتفرج بس هو كان ظابط البت و البت كانت شرموطه فشخ في النيك انا شوفت كده هيجت عليها و تاني يوم قلت له مراتك جامده زيك يا لبوه قالي عجبتك فقلت اه قوي قالي انت عايز تجيبلي ضره قلت انت الي في القلب بس اهي لو جت هاتسهل لينا كل حاجه فقالي انت بتتكلم جد قلت اه ايه رأيك قالي مش عارف قلت خلاص نمشيها بظروفها و نشوف قالي ماشي قلت له النهارده بالليل تجيبها و تيجي تسهرو معايا و انا هاجهز ليكم حفله بمناسبة جوازكم فهمها كده و فعلا حوالي الساعه ١١ دخلو الاتنين بعد ما قفلو باب العماره و السكان بقي معاهم مفاتيح انا كنت مظبط شوية اكل كده نواشف و حلويات و بيره حبيت احسسها ان فيه احتفال بجد المهم قعدنا ناكل و نشرب بيره هي في الاول رفضت لكن قعدنا نقنعها تشرب بس لزوم الاحتفال قالت خلاص اجرب بدأت تشرب علي خفيف لكن تقريبا بدأ يعجبها و القعده و الهزار سخنوها سهرنا و قامو يدخلو غرفتهم و انا جريت اتفرج شوفتهم و هما بيقلعو ملط باستعجال من هيجانهم و عملو جنس جامد و البت كانت ولعه تاني يوم قلت له هاتها تاني و تعالي فعلا جت معاه و المره دي كانت خلاص اتعودت علي المكان و فاكه خالص جيبت برضه البيره و قعدنا نشرب و نهزر طلعت سيجارة حشيش ولعتها و اديت للولد يشرب اخد نفسين و بيديني السيجاره قلت لها جربي دي كمان فاخدت نفس قعدت تكح جامد و ضحكنا و هزرنا شربت نفسين و اديت للواد يشرب شرب و اخدت منه شربت نفسين عملت فيها اني سكران و مسطول و قلت عارفين القاعده دي ناقصها فيلم سكس لاقيتهم بيضحكو و يقولو اه ماهي ناقصه قمت قابل طب هانتفرج استنو و انا قمت مشغل فيلم علي الشاشه و طافي النور علشان نعرف نلعب و انا عامل فيها خربان سكر و انا عارف و متأكد ان الاتنين برضه خربانين قعدنا نتفرج علي القيلم فهو كان قاعد جنبي علي الكنبه و هي قاعده جنبه من الناحيه التانيه علي الكرسي فوسعت كده و قلت له ضم عليا و هي تقعد جنبك فقامت قعدت جنبه فقلت حد تبقي مراته القمر قاعده جنبه و مش يحضنها فحضنها و الفيلم شغال انا بدأت احسس علي ظهرة و طيزه و هو سخن و بدأ يسخن عليها و يبوسها و يقفش فيها و هي سخنت و جه يحط ايده تحت الجلابيه بتاعتها مسكت ايده و قالت مش هاينفع الراجل قاعد قالها ده نام في سابع نومه انا كنت عامل فيها مغمي عليا من الشرب فقالت طب تعالي في اوضتنا قالها نفسي نعمل واحد و الفيلم شغال كده قالت هايصحي قالها ده مغمي عليه اخدها في حضنه و قعد يبوس فيها و يسخنها هي راحت و قلعها هدومها و قلع هو كمان و قعدت تمص له و هو يلحس لها و يقعد علي الكرسي و هي تقعد علي زبه او تقعد و ترفع رجليها و هو ينيك المهم عملو واحد جامد و انا مفتح عينيا بسيط و باتفرج خلصو و لبسو هدومهم و هو بدأ يحاول يفوقني عملت نفسي مش قادر فهو قالها طب روحي انتي نامي و انا هاقعد معاه لغاية ما يفوق فعلا روحت ماهي باب غرفتهم في وش شقتي اول ما روحت قمت علي الواد كأني باغتصبه و هو يقولي وخشتني حبيبي و قعدت انيكه و اقوله كس مراتك هيجني عليكي يا وسخه يقولي لو هايهيجك عليا كده انا اخليك تشوفه كل شويه المهم خلصت معاه و اتفقت معاه يجيب مراته تاني الليله و فعلا في نفس الوقت خبطو عليا و دخلو هي بقي بقت تهزر و تقولي انت دماغك طلعت اخف منا و تتريق برضه فتحت بيره و سيجارة الحشيش و قعدنا نشرب احنا الثلاثه و قلت اشغلكم فيلم قالو ماشي شغلت فيلم طويل الفيلم بدأ يسخنهم و بدأو يلعبو مع بعض و يبوسو بعض و انا قاعد عادي فقلت لهم انتو كده هاتتعبوني اكتر ضحكو و هو قال احنا تعبانين اكتر و قالها مش كده ؟ قالت ايوه و السكر و الحشيش عملو شغل معاها لاقيتها بتمسك زبر جوزها تلعب فيه و هو طلعه قعدت تمص له و انا بالعب في زبري و حاطط ايدي جوه البنطلون و ايدي التانيه بتحسس علي ظهر الواد و دخلتها من تحت البنطلون هو رفع جسمك علشان توصل لطيزه مراته اخدت بالها لكن لم تعطي انتباه و انا بقيت العب في زبري و في طيزه و هي تمص قمت ماسك ايده و حاططها علي زبي اول مالمس زبي مسكه جامد و قعد يدعك فيه لاقيتها بتقوله انا كنت حاسه انك خول و ضربته علي وشه و قالت له وطي مص زب سيدك يا خول هو وقف متفاجئ شويه راحت ضرباه قلم تاني و قالت مص يا خول انا كنت برضه متفاجئ من الي بتعمله فعلا نزل طلع زبري و قعد يمص فيه و هي تمص له زبره و انا ابعبص طيزه بصباعي قمت انا جايبه و مقعده علي زبري وشافت ان زبري دخل فيه بسهوله فتأكدت انه خول و بيتناك مني قعدت برضه تمص في زبره و هو قاعد علي زبري و هو بقي يتلوي و استسلم بالواقع و بيتمتع بقي خلاص و بدأ يقول اه و اح و نيكني و اه يا كسي و هي تضربه و تقوله مكيفك يا شرموطه يقولها اه قوي بقت هي تضربه و تشتمه و هو يسخن اكتر و يهيج اكتر و طالع نازل علي زبري بيهبد قامت قالعه هدومها و قالت له انزل الحس كس سيدتك يا شرموطه نزل علي الارض و هي قعدت علي الكرسي فتحت رحليها و هو نزل بينهم يلحس كسها لاقيتها هاجت و بقت تشتم و ماسكه راسه تقطع في شعره حسيتها عايزه جنس عنيف قمت ماسكها من شعرها و مقرب زبري لبوقها و قلت ليها مصي زبر سيدك يا وسخه بصت لي قوي كده ضربتها بقلم قلت مصي راحت هاجمه علي زبري تاكله و انا اشتمها و اضربها و هي تضرب جوزها و تشتمه قمت مقومها من شعرها و راميها علي الكنبه و فاتح رجليها و نمت فوقها و دخلت زبي فيها و انا باقولها سبدك هاينيكك يا وسخه و هي عماله تقول اه يا سيدي نيكني و كيفني زي الخول ده بيكيفك يا ابن المتناكه يقولها ايوه و انا انيك و ارزع فيها و هي تصرخ تقولي كيفني يا سبدي فضلت انيكها لغاية ما جابتهم و انا جيبتهم معاها في كسها و خرجت زبري من كسها و جيبت جوزها لحس اللبن و هو خارج منها و هي تقول اح حلو ده قوي و فضلنا كل يوم يدخلو الاتنين بالليل نمارس جنس مجنون و الواد بقي خادم مطيع لينا احنا الاتنين و هي خادمه مطيعه ليا قعدنا كده
 

الميلفاوية الذين يشاهدون هذا الموضوع

مواضيع متشابهه

أعلى أسفل