مكتملة واقعية يوميات شاب شغال مع بنات | السلسلة الأولي | - عشرة أجزاء 21/1/2024 22/9/2018 (1 مشاهد)

ق

قيصر ميلفات

زائر


في البدايه احب اعرفكم عليه بلال 36سنه ابطال القصه هتعرفهم بالتسلسل مع سرد احداث القصه
تبدء قصتي لما كنت شغال في مصنع ملابس وطبعا انتو عارفين مصنع ملابس يعني بنات زي الرز وانا كنت شغال في مكان اسمو التعبئه التعبئه كان مقسم لقسم المكوي والاصلاح والعراوي والتغليف انا كنت مشرف القسم كل مش هطول عليكم
دخلت الصبح كالعادة بصبح علي الناس وانا بصبح علي وحد من البنات ولقيتها بتقلي انا عاوزاك تقف هناك كدة وشوف القمر اللي هيدخل انا مكنتش بشغل بالي باي بنت وكنت مستكفي بمراتي وكائن البنت دي عارف ان دي هي اللي هتكسر الحاجز دة وبص الاقي حاجه كدة زي القمر داخله من الباب جسم ملوش حل وش قمر 14 من الاخر مفهاش غلطه معرفش ازي وفين قررت اني اصحبها وفعلا زي ما يكون الشيطان بسهل كل حاجه اتعرفت عليها وعرف انها مطلقه وعرفت انها شمال بدء بينا الكلام وانا عاوز طريقه ادخل عليها بيها فضلت افكر ومنتدي العنتيل كان الحل هي كانت بتجي تاخد موبايلي تسمع عليه اغاني وانا جبت قصه سكس وفقلت الساشه وزي ما هي متعودة بتجي تاخد الموبايل وانا كنت متبعها لقتها ابتدت تقرء القصه ولقتها جايه بقلي حلوة القصه هاتلي وحدة تانيه وفعلا جبتلها وحدة تانيه وفي اليوم دة قررت اني هنكها وفعلا قلتلها تجي نخرج بعد الشغل قالتي ماشي طيب هنروح فين قلتها علي مكان كان قريب من شقه نسيبي هو مسافر وانا معايه مفتاح الشقه لاني ياجرها مفروش المهم رحنا الكافيه فتحت الكلام عن القصه من هنا لهنا طلعنا الشقه دخلت اخد دش وطلعت ورحت علي اوضة النوم لقيت ملاك عريان علي السرير حاجه كدة بمبونايه بزاز متوسطه مفيش بطن كس منفوخ ظيز مشدودة ملهاش حل رحت جمبها واخدتها في حضني وكاني كنت مشتاق لحضنها الاول فضلت احسس عليها واتكلم معها وبعدين رحنا في بوسه بتاعت عشر دقايق ورحت نازل علي رقبتها واول ما شفيفي لمست رقبتها بدئت تهيج بطريقه فظيعه ومسكنتي من دماغي وضوفر ايديها التانيه بتقطع في ظهري ونزلت علي بزازها ايد بتدعك في يمه ولساني وشفايفي بيقطعو في الحلمه التانيه وهي وقتها فضلت تقول كلام يهيج العفريت بقت بتقول اه مش قادرة قطعهم انا الشرموطه بتعتك افشخني قطع بزازي عاوزك نتيك كل حته في جسمي عوزاك تقطع لحمي بسنانك نكني قوي نيك لبوتك اوووف احححح مش قاردة وانا خلاص مش قادر بقيت حاسس ان زبري بيوجعني من كتر ماهو واقف قوي من كلمها واهتها جيت نازل لحس فجسمها كلو لحد ما وصلت لكسها اووووف علي طعمو وريحت عسلها ومن جمالو فضلت الحس فيه بتاع ساعه وهي عماله تجيب بلا توقف ونا الحس واشرب من عسلها وهي اهاتها بقت معبيه المكان وفضلت تقول الحسلي قطع زنبوري افشخ كسي اه ياكسي لسانك نار عليه ومسكتني من دماغي وشدتني قوي وانا بقيت بدعك وشي كلو فيه وبعدين صرخت صرحه وفضلت تتنفض وشدتني ولقتها بتقلي دخلو بقي مش قادرة ارجوك همت دخلو رحت مدخل زبري كلو مرة وحدة وبقيت بنيك فيها زي المجنون وهي بقي عليها احلي كلام فضلت تقول اه احححح اووو نيك نيك قوي نيك كمان نكني كمان اه ياكسي اح ياكسي بردناري افشخني انا متناكه اناشرموطه نكني كمان اخبط قوي افشخ كسي لقيت نفسي كنت هجيب وانا عاوز افضل معاها لسه رحت مغير الوضع وعملت وضع الفرسه وفضلت ارزع فيها وانا سامع صوت خبط بضاني مع صوت اهتها جننوني بقيت بنيك فيها بجنان لدرجه اني بقيت سامع ضربات قلبي بس مش قادر اوقف من المتعه وعاوز اسمع كلمها لممتع وهي ببتناك وهي بقت بتخبط نفسها معايه وتقول اوووف اح ايوة كدة افشخني انا شرموطك من النهاردة متعني بزبرك ان دكري وانا المتناكه بتعتك انا شرموطك اه يا كسي اح يا كسي احوووو احووو مش قادرة نيك نيك كمان قطع كسي بزبرك احووو وراحت مرة وحدة ساحبه نفسها ولفه ومسكت زبري فضلت تمص فيه بشراهم وبحب غريب وفضلت تمص وبلعت كلو لحد زورها لدرجه ان عنيها احمرة اقوي وفضلت تمص فيه بتاع ربع ساعه كل دة وانا علي ركبي وهي نايمه علي بطنها وانا كل اللي في دماغي مش عاوز النيكه دي تخلص وكل ما القي نفسي هجيب اغير الوضع جيت نايم علي ظهري وهي ركبت علي زبري ولفت ايدها علي رقتي وزبري غاص في اعماق كسها المليان عسل ورحنا في بوسه الصراحه انا كنت سايبها هي اللي بتوس احه فضلت تمص في شفايفي وتمص في لساني ونظراتها كلها شهوة وبدئ وسطها يتحك ولا كئنه مكنه فضلت تنيك في نفسها علي زبي بقوة فظيعه ووسطها دة بيتحركه بسرعه قوي ولا احلي ممثلة بورنو وتقول احلي كلام اوووف احححح احححح امممم احوووواحوووو مش قادرة اه ياكسي كسي نار اه اه انت متعه زبرك نار جوايه مش عاوزة يطلع مني اوووو اووو نيك نيك كمان كنت مشتاقه لزبرك كيفني افشخني طفي ناري انا لبوتك احووو احوووو اوف اح اه اه وانا بتديت اشتغل معها قفشتها من وسطها ورفعتها لفوق شويه وابتدي ارزع ونيك بكل قوتي قلبي هيقف بس مش قادر اوقف من فرط اللذة لقيت نفسي هجيب رحت قايم واقف بيها ونزلت من علي السرير وسندتها علي الحيطه وفضلت انيك الصراحه مكملتش دقيقه في الوضع دة وركبي بقت مش شيلاني من التعب رحت حططها علي السرير وبقيت انا واقف ورفعت رجليها وابتديت انيك والمنظر كان قدامي يهيج اللي راضع تلج منظرها وهي نايمه وزبري راشق في كسها اللي احمر وانا فاشخ رجليها علي الاخر وبززها عماله تفرك فيهم وكلمها ولما بقيت برزع جامد بقت تقول احووو احووواحووو كمان احووو لقيت زبري انفجر لبن مجبتش زيو في حياتي حسيت ان كل حته في جسمي بتتنفض وحسيت ان كسها بيرضع في زبري غير صوتها من السخونه اللي انا حستها انا كمان البن نازل مولع نار ولقيت نفسي مش قادر ورجليه مش شايلني اترميت عليها فضلت بتاع ثلاث دقايق انا وهي في غيبوبه بدات افوق رحت ونايم جمبها ومحستش بحاجه غير وتلفوني بيرن ببص لقيتها مراتي ببص علي الساعه لقيتها 2بليل بقلها انتي عارفه الساعه كام قالتي بتاعت 6 قلتلها الساعه 2بعد نص اليل ومراتي متصله 57مرة بيه وطلعت موبايلها لقيت عندها 124مزد كول لو عجبتكم قلولي اكمل وانا في الجزء التاني هقلكم عملنا ايه والشخصيه الجديدة عملت معها ايه

الجزء التاني



اتصلت علي مراتي الو انت فين يا بابا قلقتني عليك قلتلها انا في شقة اخوكي كنت سهران في الشغل وفي ناس اتصلو عليه عاوزين الشقه اسبوع ورحت وفضلت مستنيهم ونمت مسحتش غير دلوقت طيب يا حبيبي حاول تجي احسن انا تعبانه قوي قلتلها مالك قالتلي بطني وجعاني قوي قلتلها حاضر انا جاي المهم قفلت معها وقلت لاسماء مراتي تعبانه انت هتروحي ولا هتعملي ايه قالتلي يو ينفع تروح انت وانا هنزل من هنا الصبح علي الشغل علطول قلت مفيش مشكله قلتلها طيب واهلك قالتلي متشغلش بالك انا هقلهم اني وقعت في الشارع وكنت محجوزة في المستشفي قلت اوك المهم تظبطي امورك واحدت دش ونزلت لقيت مراتي فعلا تعبانه وبتتلوي من الوجع اخدتها بسرعه ورحت علي المستشفي طلعت حامل في الشهر الاول وبتسقط وهتتحجز وطبعا مش هينفع اقعد معها علشان محجوزة في قسم النساء ومش هينفع غير ست تبقي معها اتصلت علي مرات اخوها جت مامتها جت روحت انا اتصلت علي اسماء وقلتلها اللي حصل وقلتلها انا مش هاجي بكرة الشغل المهم الصبح اتصلت علي واحد معايه في الشغل واخدلي اجازة الكلام دة كان الصبح قاعدة وحدة كانت شغاله معنا المهم عرفت اني مش جاي اتصلت عليه تتطمن هي اسمها هدي ودي شخصية النهاردة والنيكه اللي لا كانت لا علي بال ولا خاطر
اتصال هدي ازيك يا بلال انا تمام اني اخبارك ايه قالت تمام اه نسيت اقلكم انا كنت عامل عندي غرفه في الشقه مصنع حزام حرمي صغير بعمل منه طلبيات لمصانع الملابس وكان عندي طلبيه مش عارف اعمل فيها ايه فهدي بتقلي اخبار الحزمه ايه قلتلها عندي طلبيه مش عارف اعمل فيها ايه ردت عليه قالتلي انا همشي نص يوم وهجيلك نخلصها سوي انا مصدقت ومكنش فدماغي حاجه غير الشغل علي الساعه وحدة جرس الباب رن فتحت لقيت هدي اوصفلكم هدي علشان تبقو عرفنها قصيرة ومدملكه مش حلوة قوي عاديه بس من نوع البنات اللي البصه ليها تهيج صدرها مليان طيزها مدورة مرفوعه رجليها ملفوفه مفيش بطن قمحاويه دخلت الشقه عامل ايه ومراتك عامله ايه قلتها محجوزة في المستشفي قالت اه عرفت الف سلامه عليها قلتلها تشربي نيسكافيه قتلت ماشي دخلت اعمل النسكافيه رجعت لقيتها قاعدة علي المكنه وشغاله وفكه الطرحه وكانت لبسه فستان رفعته لحد ركبها الصراحه اول ما شفت رجليها بيلمعو وملفوفين هيجتني رحت ادتها النسكافيه وانا بدهولها شميت ريحت الشهوة يتفوح منها لاني عارف الريحه دي كويس قوي لقيتها بتكلم في الشغل وبتقلي علي جزء دة بيتعمل ازي فبشرحلها ادي خبطت في ايدها ولقيتها بتبصلي بصتها السكسيه مع ريحت الشهوة جننوني قررت انكها واتمتع بكل حته في جسمها فقلتلها ومقيدة نفسك بالطرحه ليه الجو حر ومفيش حد قلعت الطرحه ودي اول مرة كنت اشوف شعرها طويل واسود وعمله كحكه وهي بتفك الطرحه الكحكه اتفكت وشعرها ساب وكان هينزل في كبايه النسكافيه رحت لحقه ولمه لبايدي لوري لقيتها تنفضت عرفت انها علي اخرها رحت مكمل ولاملها شعرها واتعمدت ايدي تلمس رقبتها ولقتها ساكته ابتديت استهبل واعملها مساج في كتفها وهي بدئت تطلع احلي اه وتتلوي كل دة وهي قاعدة علي كرسي خشب زي بتوع القهوة وانا واقف ورها المهم رفعت دمغها لفوق وبصتلي وقالت وبعدين بس بمحن فظيع منطقتش جيت نازل علي وشها بوس خفيف وايدي حاضنه وشها من خدودها لحد ما وصلت لشفيفها وسرحت في بوسه ملهاش حل فضلت امص فشفيها وفلسنها وابتديت انزل بايد علي صدرها ادعك فيه وفضلت علي كدة بتاع 10دقايق لما دابت في ايدي لفيتها بالكرسي وبقيت قدمها واول ما بقيت قدمها فكت الحزام وفتحت البنطلون وحررت زبي اللي بقي واقف قدامي زي الحديدة وبدات تمص فيه وتلحس بمحن وتتلوي وهي بتمص ولقتها دخلته كلو لحد زورها بلعت زبري ولا احسن محترفت مص لميت شعرها ولفيته علي ايدي وابتديت انكها في بقها ونكت احلي نيكه في بقها وفضلت اطلعه من بقها واخبطو علي وشها وادخله تاني وهي بتمص ترفع عيها لفوق وتبصلي بصه محرومه مشتاقه للجنس بصه كلها محن شويه وفتحت سوسته الفستان وقلعتهلها من النص اللي فوق يعني نازل علي بطنها ومسكت بززها اللي كانت حلمتها وقفه زي الزنبور وفضلت امص وارضع واقفش وهي ابتدت تطلع لحن المته اووو اه احححح اوف اووو مش قارة اه متعني متعني قوي اه وقتها قررت انكها بين بززها حطيت زبري بين البزين دول وهي قمطة بايها علي بززها ووطت وشها لتحت بقيت بنيك في بقها وبززها فضلت انك بتاع ربع ساعه واول ما حسيت اني هجيب
رحت ساحب نفسي ونازل علي ركبي ورفعت الفستان وبقيت قاعد قدام كسها ولقيت انردها الاحمر غرقان فضلت اشم فيه والحس واحسس علي ورها وبعدين قمت جبت كرسي صغير ورفت رجليها عليه والرجل التانيه مرفعه عل طربيزت مكنه الخياطه وقلعتها الاندر وابتديت احس فيها من اول صوبع رجليها لحد ما وصلت لكسها وبقيت قاعد قدامه فتحته بايدي طبعا هي لسه بنت بقيت عمال الحس فيه واكل فيه كاني باكل منجايه عويس مسكرة ولقيت زنبرها واقف زي زبر العيل الصغير ابتديت ارضع فيه وهي بقيت في دنيا تانيه اه اححح اححح اه يا كسي كسي مولع افتحني ونكني عاوزة ادوق طعم زبرك جوايه نفسي فيك من اول يوم شفتك فيه احححح اوووو اح اووووف نكني ارجوك افتحني عاوزة ابرد ناري بزبرك اح اه اه اه يا كسي اح ياكسي قطع زنبوري شدفيه بسنانك وانا ابتديت احرك لساني علي زي ما تكون وحدة بتزغرط وشدتها عليه شويه علشان تظها تترفع لفوق وبتديت اخد من عسلها بلساني واحطو علي خرمها الوردي الناعم ورجعت تاني علي كسها بقيت ببوسو زي ما بتوس الوحدة من شفيفها وامص في زنبرها وبدات اوسع خرمها بدخل صباع لقيته دخل كلو بدون اي الم وهي اصلا في غيبوبه دخلت صباعين حسيت ان طيزها بقت جاهزة قمت ومسكت رجلها الاتنين ورفعتهم وحطيت راس زبري علي اول خرمها وابتديت ادخلو وحدة وحدة وهي عماله تقول احلي اهات وتعض علي شفيفها وتفرك في بززها المنظر هيجني جدا رحت مدخلو كلو مرة وحدة راحت مصوته سبتو محركتوش ونزلت ابوس فيها وارضع في بززها وابتديت احتحرك لقيتها بدئت تستمتع وتعزف لحن النيك اووو اوووف زبرك حلو نكني يا دكري افشخني نفسي تفتحني وحسيك بخرمها زي ما يكون بيرضع في زبري وابتدت اسرع وهي شغاله نفسي تفتحي حبلني احح اوف اه اه كمان نكني اه يا كسي قلتلها قولي احووو لانها بتهيجني قوي سمعت احلي احوووو فضلت تقول احووو ياكسي احووووي احوووو يا دكري انا متناكه اعشيقة زبرك انت زبرك جنني اوووف اححح ايوة بقي هي دي المتعه اوووف كان نفسي فيه من زمان بعبت من الخيار في طيزي كنت مشتاقه لزبرك احححح اوووف ولقيت نفسي في عالم تاني من المتعه ولقتني بروح وهنزل رحت سلتو منها راحت مصوته وفضلت تقول طلعتو ليه دخلو تاني رحت لففها وخليتها حضنت ضهر الكرسي ورفعت ركبها علي الكرسي يعني عملت وضع الفرس علي الكرسي ورحت لافف شعرها علي ايدي زي اللجام وركبت الفرسه وفضلت انيك وهي مستمتعه بالتيكه ولسه بجيب لقيت جرس الباب رن احه وقتها فصلت عن كل حاجه في الدنيا وكان نفسي اطلع انيك اللي علي الباب لو هو مين المهم لملمت نفسي وابتديت اركز ورحت براحه ابص من العين السحريه لقيها مرات نسيبي قلت ايه اللي جبها دي دلوقت المهم عملت اني كنت ناميم وقفلت الباب علي هدي وقلتلها ولا حركه ولبست ورحت فتحتلها لقيتها بتقلي انا جايه اخد غيرات لمراتك بس بتبصلي بصه غريبه شويه المهم التلها ادخلي خدي اللي انتي عاوزاه قالتلي ادخل عادي قلتلها ادخلي عادي انتي اول مرة هتدخلي دخلت علي الاوضه خدت الغيرات وهي ماشيه لقيتها بتقولي ابقو وطو صوتكم احسن جايب اخر الشارع وراحت ضحكه وماشيه طبعا هي متعرفش مين معايه بس هي سمعت صوتنا سمعتها هدي من وري الباب وهي بتقولي كدة انا قلت في نفسي يا اما بتي اتخرب يا اما نيكه جديدة مش علي البال مشيت ودخلت لقيت هدي لبست هدومها ودمها رايح وانا كمان اتعكننت ودماغي بقت مشغوله قالتلي انا همشي قلتلها ماشي بس وانا علي اخري وهنا قررت لو مرات نسيبي مقلتش حاجه لمراتي هنكها ومفيش ساعه ولقيت اتصال من مرات نسيبي في الجزء الثالث هقلكم ايه اللي دار في المكالمه والنيكه الجديد اللي مكنتش اتوقعها



الجزء الثالث
كنا وقفنا عند اتصال مرات نسيبي ونص المكالمه
الوو قلتلها ايوه يا زينب ودة اسمها قالتي مراتك سالتني عليك وانا مردتش اقول حاجه انا قلتلها انك مكنتش موجود اصلا وانا اتصلت عليك وجتلي وقتها شميت نفسي
لقيتها بقولي بس انا معملتش كدة علشانك انا علشان الغلبانه اللي بتسقط دي قلتلها علي العموم ان كان كدة او كدة فانتي تشكري لقيتها وانا كدة مبقتش عارف هي متجاوبه وعايزة ولا فعلا خايفه علي مراتي وخايف افتح معها كلام اعك الدونا واخربها علي نفسي بس فنفس الوقت انا علي اخري ومش قادر وبقيت بين حيرة اني افكر براسي ولا براس زبري وقررت اني اسيبها لظروف لو ليها شوق تتناك الشطان طلعلي الجرين كارد في سكت النسوان وهتجي لوحدها كل الكلام دة دار في دماغي في ثواني وهي لسه معايه علي الفون لقيتها بتقولي ساكت ليه قلتلها مفيش انت عاوزة حاجه اجيبها وانا جاي الزيارة قالت لا قلتلها طيب سلام وقفلت .
قفلت معها وانا خلاص مش قادر بعد النيكه السخنه مع هدي وكل الدعك دة منزلش احه الخصيتين بيوجعوني جدا وزبري واقف لدرجه انو وجعني من شدة الوقوف طيب اعمل ايه قلت اتصل علي اسماء اللي هيه النيك بتاعت الجزء الاول اتصلت عليها
انا . الوو عامله ايه
اسماء .تمام انت ايه الاخبار ومراتك عامله ايه
انا.تعبانه جدا واتحجزت في المستشفي شكلها بتسقط وشكلي انا السبب لاني معرفش انها حامل ولا هي كانت تعرف وافترنا
اسماء . تقملك بالسلامه
انا . وحشتني
اسماء . انت كمان وحشتني
انا .طيب ايه هتعرفي تجي تقعدي معايه النهاردة
اسماء .هشوف كدة بعد الشغل
انا . حصلت معايه حاجه كدة النهاردة عاوز اقلك عليها
اسماء . عاوز تقلي علي هدي
انا . احه انتي عرفتي منين
اسماء . هي جت علشان تروح مع عربيه الشغل واحنا بنتكلم وقعت قدامي انها شافتك وانا لفيت عليها بالكلام وعرفت انها كانت معاك بس مقلتش حاجه وقلت اوقعك انت كمان في الكلام ووقعت وهتحكلي
قلتلها طيب لما تجي هقلك كل حاجه
اسماء . عاوزة اسالك علي حاجه
انا .اسالي
اسماء.هو انت متبسطش معايه امبارح
انا قلتلها خلينا نتكلم في الموضوع دة لما تجي انا هقوم البس وروح الزيارة لمراتي ورجع علطول سلام مؤقت
اسماء. سلام
قمت لبست ورحت المستشفي اطمت علي مراتي وفضلت لحد اخر ميعاد الزيارة ولما جينا نمشي لقيت حماتي بتقول لذينب روحي انتي وتعالي الصبح خلي بلال يوصلك قلتلها ماشي نزلنا سالتني ذينب اتغديت قلتلها لا قالتلي ولا انا طيب انا هروح اعمل اكل لو عاوز تجي تتغدي تعالي قلتلها طيب متجي عندنا تطبخي علشان انا عندي شويه شغل حزام لازم يخلصو قالتلي ما انت لو كنت فاضي الصبح كانو خلصو وقتها اتجرئت وقلتلها وشكلي مش هبقي فاضي بليل كل دة وانا سقط اسماء خالص وانها هتجي لقيت زينب بتقولي طيب روح وانا هعمل الاكل واجيبو واجي قلتلها ماشي روحتها وروحت واول ما دخلت الشقه لقيت تلفوني بيرن لقيتها بنت خالت مراتي هي اكبر مني عندها 40سنه جوزها متوفي عندها بنت ولد اسمها فاطمه وبنتها اسمها دعاء بنتها في اولي سياحه وفنادق بس لبوة في نفسها فاطمه مش حلوة بس جسمها زي جسم الهام شهين البزاز الكبيرة الطيز العريضه والكس منفوخ وشعرها لاخر ظزها رديت عليها ازيك يا فاطمه قالت كويسه سالتني عن مراتي وبعد كلام كتير قالتلي بقلك ايه عوزاك تجيلي علشان بتوع التكييف جايين وانا لوحدي علشان التكيف فصل سقط اسماء تاني وقلتلها ماشي هجيلك صراحه انا كان نفسب في اللبوة دي وقلت يمكن تكون دي النيكه اللي مش علي البال رحت بعد سلمات قلتلها مالو التكيف قالت فصل مرة وحدة قلتلها استني ابص عليه يمكن يكون المفتاح قالت ماشي دخلنا الاوضه اول ما دخلنا قالت لبنتها وضبي السرير دة وراحت شالت حاجه من تحت المخدة ببص بطرف عيني لقيتها خيارة احه علي التخن والطول لقيت زبري كانك لطشته بالقلم ووفق زي الحديد ما انا اصلا علي اخري لقيت فعلا مفتاح التكييف الفيوز بتاعه ضارب قلتلها اتصلي ببتوع التكيف متخلهمش يجو الموضوع بسيط وانا هعمله هاتلي بس حتت سلك وفعلا عملته واشتغل لقيتها بتقولي طيب متقعد اعمل غدي ونتغدي سوي سكت شويه قالتلي انت لسه هتفكر نسيت اقلكم حاجه فاطمه فيها عرق سوري خالت مراتي كانت متجوزة سوري وكانو عايشين هناك وجم مصر يعني فاطمه جت مصر عندها 25سنه بعد ما ببها اتوفي المهم ندهت علي دعاء بنتها قلتلها انزلي هاتي كيس كفته ومكرونه لوازم الغدا انا سعتها افتكرت ذينب اللي بتحضر غدا واسماء اللي جايه قلت احة كترت خطبها والشطان ابن المتناكه فاتحلي السكه علي البحري لقيتها بتقلي انا هروح اخمر بطاطس وانا قلت هطلع البلكون اعمل كام تلفون الاول اتصلت علي اسماء قلتلها تروح علشان اتصلو بيه في المستشفي ولازم اروح شخرتلي وقالتلي شكل هدي كيفتك واستكفيت قلتلها لو مش مصدقه تعالي معايه مقنع ابن اللذينه قالت لا انا هروح بي ليك زنقه هرجت معها شويه ورضتها وقفلت معها واتصلت بذينت مرات نسيبي قلتلها اتغدي انتي وانا هروح المصنع لان في نقرير معايه في اللوكر وهما عوزينو ضروري لقيتها سكتت شويه وقالتلي ولا في حد معاك قلتلها لا ابدا انا هعدي عليكي واتغدي عندك قالت ماشي دخلت قعدت في الصاله وقلت في بالي اشيب الشيطان يلعب لعبته ويهيجها امال هو موجود ليه هب سمعتها بتصوت قمت جري ايه في ايه لقيت الزيت طرطش عليها وبقعت زيت كبيرة جت علي رقبتها جيت فاتح الفريزر علي اساس اجيب تلج ملقتش اخدت شوية تلج من اللي بيبقي علي جنب الفريزر ورحت حاططهم علي رقبتها سعتها حسيت ان الشيطان شرب ازازت البيرة اللي فايدة علي بق واحد علشان يستوعب اللي انا عملته رغم انو مكنش مقصود اول ما حطيت ايدي علي رقبتها بالتلج حسيت ان جسمها اتكهرب المهم قلتلها تعالي اقعدي طلعتها الصاله وانا حاطط ايدي بالتلج مشلتهاش شغل محن المهم قلتلها عندك اي مرهم حروق قالت لا قلتلها طيب فوزلين قالت اه في علي التسريحه دخلت جبت الفزلين وقبل ما اوصلها كنت فاتح العلبه وواخد حته علي صباعي علشان اضمن اني ادهنلها وابتديت ادهن الفوزلين بمحن والفوزلين مع ايدي بدء يعمل شغل ابتد ترجع دمغها لوري وتغمض عنيها وانا مستمر وصلت لحد وري ودتها وهي راحت في عالم تاني ولقيتها بتضم رجليها قوي علي بعضها عرفت ان كسها بينبض ومولع ابتديت انزل بايدي علي صدرها واول ما ابتديت ادعك فيهم لقيتها بتقولي هتعمل ايه قلتلها اللي نفسك فيه قالتلي وانت منفسكش فيه قلتلها انا هموت عليه ولسه هحط شفيفي علي شفيفها لقيت جرس الباب رن دعاء بنتها جت وقتها بس عرفت معني الشخر الداخلي انا اصلا علي اخري ولو دبانه وقفت علي زبري هيجبهم المهم قامت كملت الغدا ووهي بتعمل الغدا بعتتلي رساله علي الموبايل وقالت اتغدي وانزل اقعد علي القهوة شويه علي مرن عليك واحنا بنتغدي لقينها بتقول دعاء اعملي حسابك هتخلصي غدا وتروحي لجدتك تشوفيها عاوزة حاجه وشوفي اخوكي لو عاوزة حاجه قلتلها انا مش هعرف ارجع لوحدي بليل هبيت عند تيتا واروح المدرسه من هناك وارجع عليكي قلت فبالي كم انت فظيع ايها الشيطان احه اتغدينا ونزلت ومفيش ربع ساعه رنت عليه طلعتلها لقيتها لبسه حتت قميص نوم بني حكايه اول مدخلت رفصت الباب برجلي وزنقتها في ضهر الباب بوس وتقفيش ملوش حل وهي لسه بتحط ايدها علي زبري لقيت فيضان لبن انفجر لقيتها بصتلي قلتلها لا متفهمش غلط دة حوار هبقي احكهولك بعدي انتي علي وضعك ومتشغليش بالك باللي جه وجيت سحبها علي الاوضه قلتلها ثواني بس اخد دش وارجعلك دخلت اخدت دش بسرعه وطلعت لقيتها قاعدة في الاوضه علي الركنه رحت عليها هي كانت قاعدة ومشبكه ايدها علي رسها وانا اول ما دخلت ابتديت الحس تحت بطها وانا بلحس قلتلها عاوز العرق السوري لقيتها بتقولي تقبرني علي هلسان ليك بدي اياة يشرشحلي كسيجيت قايم مقلعها القميص وخليتها تقعد في الذاويهبتاعت اركنه كانها قاعدة علي حمام بلدي وبقي كسها مفتوح قدامي وانا قاعد قدامه كس وحش الزنبور واقف وقمت ابوسها وحطيط ايدي علي كسها وانا ببوسها وابتديت احرك في ايدي زي الفيبرشن لقتها مسكت فيه جامد وابتدت تجيب ولقيت حمم لبن سخن مولع عامل زي الكريمه اللباني مغرق ايدي ومغرق الركنه اتريها بتجيب بره معرفش ليه حبيت ادوق طعمه جيت نازل علي كسها لحس هي ابتدت تكلم وتقول تقبرني بترجاك نيك ها الكس لك نيكني فوتو فيني بدي تنيكي بدي ياك يا ويلي ياكسي اه اووو اووو فرشي كسي بلسانك بدي تنك كل مكان فيني وانا شغال لحس في اجمل عسل دقتو في حياتي وقمت وقفت وهي بقت قاعدة قدامي فضلت تمص في زبري بحب واشتياق وانا مستمتع بالمص وسخونت لسنها وهي بتلفه علي راس زبري وجيت شاددها علي السرير وعملنا 69 لقيتها قامت وجابت الخيارة وقلتلي دخلها فيه وانت تلحس وابتدنا في الحس ودخلت الخيارة ومسكت زنبورها رضاعه وهي عماله تمص في زبري وتحلحس في بضاني فضلنا في الوضع دة كتير وانا بقيت بنيها بالخيارة بسرعه واول ما طلعتها وعضت علي زنبورها راحت مغرقه وشي لبن بصدري وبقيت غرقان لبن قامت جابت فوطه ومسحت وشي وسحبتها علي الركنه تاني قعدتها في الركن وجبت الطرحه بتعها وربطها في رجليها الاتنين ورفعت رجليها وعلقت الطرحه في رقبتها بقت مكعورة وكسها باين ومفتوح علي اخرو ومسكت زبري بقيت بحركو علي زنبورها زي الفيبرشن راحت حابت لبنها وهي بتجيب رحت راشق زبري في سها راحت مصوته وفضلت تقول نيكني انا محرومه انا بدي اتشرمط لك ني شرموطك لك وفوتو كلو يا ويلي يا كسي اه اه ياولي ياكسي لك نيك فيني لك نكني كمان بدي تموتني لك انا الشرموطه تبعك الصراحه الكلام هيجني قوي لقيتها بتقلي فوتو في طيزي رحت قلبها وضع الفرس وابتديت ادخلو في كسها وسحبت الخيارة واخدت من عسلها علي طيزها ودخلت الخيارة كلها وبقيت نيك في كسها بزبري وبالخيارة في طيزها وهي تصوت وتشد في شعرها وتقلي ما اتعك ياويلي اه اوووووف اححححح لك فشختني لك بدي تكب فيني كب بردلي هالكس وانا خلاص الخيارة زنقت علي زبري وديقت كسها وانطلق حمم بركانيه انا عمال ازوم وجيت سالت زبري من كسها لقيتها بتجيب علسها جيت واخد لبني بعسلها وداعك بيهم ضهرها بطزها فضلت امسج في جسمها بالبن الممزوج بعسلها وابتدينا نتكلم قالتلي الثراحه انا اول ما حطيت ايدي علي بتاعك ولقتك جبتهم قلت انت منهم انت قلتلي حوار هبقي اقلك عليه قلتلها ابدا انا كان معايه وحدة الصبح وانا بجبهم لقيت الجرس رن ومكنتش قادر من وقتها وانا علي اخري لقيتها بتقلي مين اللي كان علي الباب قلتلها دي كانت ذينب جايه تاخد حاجات لمراتي لقيتها بتقلي عاوز تنكها انا اتصدمت من الكلمه لقيتها بقول انت قول اه بس قلتلها الصراحه انا لازم انيكها لانها عرفت ان معايه وحدة لقيتها بقولي الليله هتنكها انا سكت وعملت عبيط ومرضتش اقولها اني رايحلها بليل لقيتها بتقولي اعمل حسابك بايت معايه النهاردة وهتنيك ذينب النهاردة في الجزء الرابع هتعرفو الاكتشاف الرهيب اللي عرفتو واللي خلاني انيك نيك ولا عمري كنت اتخيلها

الجزء الرابع
كنا وقفنا في الجزء الثالث عند لما فاطمه بنت خالت مراتي قالتلي عاوز تنيك ذينب واعمل حسابك هتبات معايه
عرفت من فاطمه الخبر اللي صدمني انها هي وذينب بيتساحقو من بعد ما سامح نسيبي سافر بشهر المهم انا حسيت اني مهدود ولازم انام شويه لاني حاسس اني داخل علي نيكه مزدوجه وانا نايك مرتين النهاردة وهنيك اتنين بليل احه انا لو معايه فانوس علاء الدين وكلعلي منو عفريت قواد مش هيفر النيك دة كلو المهم لقيت فاطمه بتقولي متقوم تريح شويه وانا ما صدقت قمت وقفت تحت الميه واخدت دش حلو ورحت اترميت علي السرير ونايم عريان زي مانا لقيتها جابتلي مليه وقالتي خليها جمبك علشان لو بردت من التكييف انا اصلا بحب انام كدة جدا المهم حطيت دماغي ونمت زي القتيل حلمت حلم ابن جزمه ان في اتنين شياطين واحد علي يمني واحد علي شمالي وشيطانه بنت جزمه شكل امها مرعب قاعدة مبين رجليه بتمص في زبري عرفين انتم الشياطين بتاعت افلام الرعب شبهم كدة المهم وانا في عز الحلم لقيت الشيطانه دي راحت فاتحه بقها علي الاخر وسننها بقت زي سنان القرش وراحت قافله بقها عليه مرة وحدة صحيت مخضوض بفتح عنيه لقيت زبري في بق ذينب وبتعضني وسمعت فاطمه بتقلها خضتيه يا متناكه بصتلها كدة لقتها بتقولي مش قلتلك معاك حد وانت تقولي عاوزني في المصنع مردودالك لقيت فاطمه بتقلها كان معايه يا شرموطه عندك مانع راحت رقعه ضحكه من بتوع الرقصات وقالت اخرتو علي ايدي المهم قامت ذينب قعدت علي الركنه لقيت فاطمه راحت المطبخ جابت شاي وجات وقالت انا كنت بعملك شاي وجايه اصحيك بس المتناكه دي سبقتني وادتني كبايت الشاي وباديها التانيه ادتني حبيتين فياجرا وحدة فيهم علي شكل زبر وقالتلي الاتنين مع بعد علشان ليلتنا طويله اخدتهم وبشرب الشاي وبقول في دماغي احلي ليله خميس هعملها ولا ايه قعدت فاطمه جمب ذينب وقلتلها ما تفكي كدة يا لبوة هتفضلي قاعدة بالعبايه ما زبرو كان في بقك دلوقت قمت قلعت العبايه وكانت لبسه تحتها قميص كحلي مفتوح من النص قصير خليني اوصفلكم ذينب طويله ورفيعه صدرها صغير كسها عامل زي كس العيله الصغيرة وليه قبه عنيها زرقه بيضه طيزها صغيرة قعدت علي الكنبه جنب فاطمه وقعدنا نتكلم وشويه لقيت فاطمه بتحط ايدها علي رجل ذينب وبدات تسيح فيها وذينب طلعت من ابو لمس ولقتها بدات تتاوه وطلع اهات متقطعه كل دة وانا في مكاني متحركتش بشرب الشاي والسجارة وبتفرج والشيطان مجمع قريبه حوله وقاعدين بيسكرو وقتها قررت اتفرج علي احلي فيلم سحاق ليف لان دة كان من امنياتي وقلت اكسب حاجه كمان اني اسبهم يفرهدو بعض علشان ميفرهدونيش خصوصا واني حسيت ان فاطمه عاوزة تثبتلي ان ذينب متجيش جمبها حاجه لقيت فاطمه شدت ذينب عليها بقت نايمة في حجرها ولفه ايدها علي رقبتها وغرقو في بوسه وانا بتفرج في صمت وكاني مش موجود بدات ايد فاطمه تقفش في بزاز ذينب وتفرك فيهم من علي القميص وطلعت صدرها من القميص لقيت حلماتها لونها وردي والحلمه وقفه زي العنبايه البناتي الطويله وبدات تقرص في حلمتها ووايد ذينب سرحت علي بزاز فاطمه والاتنين بقو يرضعو لبعض ويتاوهو واحلي اصوات تسمعها تخلي اللبن يغلي جواك اممممم اووووو ام اه اوووووف احححح اه اصوات ولا معزوفه رومانسيه سكسيه فضلو يدعكو فبعض ويرضعو لبعض وانا قاعد ولا كاني راضع تلج اه زبري هيتفرتك من الوقوف بس انا مستمع بيهم وبالفرجه وانا عندي المتعه فوق كل شئ قامت فاطمه وقلعت ذينب القميص وقلعت قمصها وقعدت ذينب علي ركبها ومسكتها من دمغها ودخلت ذينب بين رجلها وكس فاطمه بقي علي بق ذينب وذينب حاضنه فاطمه من طيزها وابتدت فاطمه نتيك نفسها علي بق ذينب صراحه المنظر خرافي ذينب مفشوخة تحت فاطمه وفاطمه عماله تقول احلي كلام تقلها مصي يا شرموطه اشربي لبني يامتناكه فرشي بسانك يا بت اه اه اوووو اوووو احححح احححح اوف احووووو ارضعي زمبوري يا متناكه اشرمتي تحت منييا علقه لسانك نار يا علقه احه ايوة بقي كمان اووووف اووووف وفاطمه شغاله نيك كدة بضرب عيني لقيت الخيارة اللي كنا بناعب بيها رحت جيبها وحاطط عليها فوزلين ورحت حططها لذينب في طيظها مرة وحدة راحت مصوته جيت واخد ايد ذينب حطها علي الخيارة ولقيت فاطمه اتحولت بقت تفرش كسها بسرعه علي وش ذينب وتشخر وبقت زي المجنونه صراحه ذينب اتفرمت تحتها فضلت تشخر وتتلويلحد ما لقيتها برش عسلها علي وش ذينب غرقتها وذينت كانها مدمن هروين وكان مستني الجرعه وفضلت تشرب ولمت كل الي نزل ولحسته لقيت فاطمه رافعه ذينب علي الركنه ومنيمها علي ضهرها وفاشخه رجلها الاتنين وفضلت تقطع في كس ذينب تقطيع وذينب بترقع بالصوت انا لقيت الصوت علي قوي رحت مشغل اغاني ومعلي التلفزيون علي الاخر وقلت ظيطو يا شرميط وفضلت ذينب تصوت وتقول لالالا مش قادرة اه انتي معملتش فيه كدة قبل كدة وقتها اتاكدت ان فاطمه عاوزة تعرفني انها اجمد من 100ذينب وتقلها كسي اتقطع يا متناكه لالالا احححححح اووووووو مش قادرة مش قادرة اوووووف قطعتي زنبوري يا بنت الشرموطه ذينب اصلا مش عارفه تفلفص من فاطمه ولقيتها راحت مدت ايديها وطلعت الخيارة من طيزها وظرفتها لذينب في كسها وبقت تنيك فيها بكل قوتها وتسرع قوي وتجي مطلعها مرة وحدة من كسها وتضربها علي كسها وذينب عماله تصوت وتقطع في بززها وتجي مرجع الخيارة تاني وتنيك فيها بسرعه وطلعها مرة وحدة وتعمل ايدها زي الفيبرشن والتانيه تصوت وبعدين ابتدو يهدو الاتنين ومرة وحدة لقيت فاطمه قلبت ذينب ودخلو في بعض زي السبعه والتمانيه وابتدو يفركو كساسهم في بعض وانا قاعد مستمتع باحلي سحاق ومتحركتش من مكاني فضلو يدعكو كساسهم في بعض لحد ما فاطمه رشت لبنها علي كس ذينب واترمت علي الكنبه وبصتلي بصت نصر انا ابتسمت وبصت لذينب لقيتها شبه مغمي عليها وفاطمه قالتلي انا هروح اخددش علشان افوق ليك قلت في بالي احه انتي ناويه علي نيه بقي قامت خدت الدش وطلعت قالت حد يشرب قهوة انا قلتلها اه وذينب قالت انا هدخل اقعد في البانيو وانا قاعد سالت فاطمه اني عندك اسكرين ميرور في الشاشه قالت اه اكتفت الشاشه مع الموبايل وجهزت فيلم سكس اسمه العائله علشان ابدئ ليلتي بقي قعدنا وشرنا القهوة وكل دة وذينب نايمه في البانيو ندهت عليها فاطمه وقلتلها جري ايه يا لبوة انتي موتي جوة ولا ايه دا احنا لسه بنسمي رقعت ضحكتها المعتادة بتاعت الرقصات وقالت لا انا بتنشف اهو طلعت لبسه القميص وشعرها مبلول وجت قعدت جبتلها فاطمه ببسي من التلاجه ردت وقالت كان نفسي في اي دي لقيت فاطمه بتقول اوبا بقي دي كانت تبقي ليله درمغه قلتلهم سهله نتصل بدرنكز هما عندهم دليفري جبت رقم درنكز من النت وطلبت اززتين اي دي وازازت رد واين ربع ساعه والدليفري وصل وجاب الحاجه ولهف 230جنيه والمهم حلمي الجميل ابتدي بتحقق قعدت علي السرير وذينب علي اليمين وفاطمه علي الشمال وانا في النص احه قمت المتعه وكل وحدة فيهم معها ازازت اي دي وانا معايه كاس رد واين حسيت اني ملك زماني شغلت الفيلم وفضلنا نتفرج ونشرب وفثواني لقيت فاطمه رفعت اززتها ومسكت ازازت الواين رفعت نصها علي بق واحد ولا كانها عاوزة تدرمغ وحطت دماغها علي صدري وامسكت زبري تدعك فيه شويه ولقيت ذينب اشتغلت ضحك قلت احه سكرت وهتخربلنا الليله ولقيتها اترمت في صدري وبدئت تتكلم ولقتها بتقول لفاطمه انتي عارفه يا متناكه انتي انتي اكبر شرموطه في مصر انتي يا متناكه كسك دة مبيشبعش وانا بقيت شرموطه اكتر منك احه انا عاوزة اتناك وانت تنفضلي وانا واقفه وعماله اعملك الاكل وانت هنا بتنيك في الشرموطه دي احه هو انا وحشه وفاطمه مفشوخه ضحك عليها وانا لقيت الليله هتبوظ قمت قلتلها بقلك ايه وجيت زققها علي زبري وقلتلها متمصلي شويه خدته في بقها وراحت نايمه علي رجلي سبتها حطه في بقها ومبتعملش حاجه بس كنت مستمتع بسخنيت بقها عليه راحت فاطمه لفه وشها ليه وعنيها كلها محن وغرقنا في بوسه احه ملهاش حل وفضلت امص في لسنها ودوق عسل بقها وهي بقت دايبه معايه في البوسه وابتدت ذينب تمص في زبري وابتديت اسخن معاهم الاتنين وانا بقيت في عالم تاني مش حاسس بحاجه غير المتعه اللي انا فيها وانا معايه اتنين محرومين وحدة جوزها مسافر والتانيه ارمله وعايش احلي متعه لقيت فاطمه نزلت جمب ذينب قمت وقفت بقو الاتنين تحت عند زبري وحدة بتمص في زبري والتانيه بتلحس في بضاني وانا في غيبوبه شدتني فاطمه قعدتني وبقت ذينب بتمص في زبري وهي ترضع في صدري وانا حاطط ايدي علي كس فاطمه بلعب فيه ونمت علي ضهري وقامت زينب قعدت علي زبري وجت فاطمه قعدت وخلت كسها علي بقي ووشهم لبعض وانا بلحس في كس فاطمه وبنيك في كس ذينب واحلي اهات من الاتنين تدوب التلج واحلي اهات بسمعها وفضلنا علي الوضع دة لحد ما فاطمه جابت لبنها علي وشي وقامت وشدت ذينب من شعرها علي وشي وبدات ذينب تلحس عسل فاطمه من علي وشي ومن علي صدري وانا هيجني دة قوي ورحت قافش ذينب من وسطها وفضلت انيك فيها بسرعه قي وهي اشتغلت في احلي اهات ممكن تسمعها اه اووو اوف كمان اه نيك نيك قوي مشتاقه وممحونه عاوزة اشبع منك نكني قوي اخبط قوي احه زبرك جامد زبرك حلو حاسه زبرك هيطلع من بقي افشخني افشخ كمان شرمطني احوووو انا متناكه انا شرموطه اي يا كسي لقيت فاطمه راحت جايبه الخيارة وظرفها لذينب في طزها بقيت انا بنكها في كسها وفاطمه بتنكها بالخيارة في طيزها واشتغلنا نيك فيها وذينب هيغمي عليها من كتر المتعه ولقيت فاطمه سبتلها الخيارة في طيزها ولفت مسكتها من دمغها وتدعك كسها علي بقها رحت مدخل صباعي في طيز فاطمه وفضلت علي الوضع دة بتاع 10دقايق لقيت نفسي هجيب قلت اغير الوضع وانيك في فاطمه شويه خليت فاطمه وزينب عملو 69بس فاطمه فوق ودخلت زبري في طيز فاطمه وذينب بتلحس في كسها وفاطمه مقطعه كس زينب من كتر المحن وبتنيك فيها بالخيارة وبقيت بنيك زي المجنون وصوت النيك مع صوت الاهات مع صوت فيلم السكس اللي شغال خيال مع الاضائه الحمرا احه انا فين انا كنت غايب عن المتعه دي فين لقيت نفسي هجيب وخلاص مش قادر رحت مغير الوضع جبت زينب وضع الفرس وخليه فاطمه نامت قدمها وفتحت رجليها وذينب بقت تلحسفي كس فاطمه وملبسها الخيارة في طيزها وانا عمال ادخلو في طيز زينب واطلعو ادخلو في كسها وقتها بقت فاطمه عماله تتلوي وتشخر وتقولةمصي زمبوري يا شرموطه متعني علي قد ما هو متعك احححخخ اووووف اه اه اه وذينب بطلع اهات مكتومه في كس فاطمه وانفجر زبري بلبن كتير في طيز ذينب زقتها فاطمه وخدت زبريىفبقها وفضلت تشرب اللي فاضل واترميت وسطهم علي السرير ونامو الاتنين في حضني بتاع خمس دقايق محدش فينا بيتكلم ولقيت فاطمه بتقولي تصدق بنتي بنت الهبله بتقولي هطلع من المدرسه اجي عليكي وبكرة الجمعه قلتلها عادي بقي قالتلي انت وراك ايه بكرة قلتلها مفيش هروح اشوف مراتي قالتلي خلاص نروح سوي احنا التلاته ونرجع اعملك اكله ترم بيها بدنك قلتلها ماشي ذينب مفيش ولا كلمة نامت اصلا واخدت فاطمه هي كمان في حضني ونمت كنا بقينا الساعه 2تقريبا وبعد حوالي ساعتين حسيت بحاجه بفتح عنيه لقيت ذينب بتمص في زبري قلت احه انا مشقايم اعملي اللي انتي عاوزه واكتشفت انها متعه جديدة انك تعمل نايم وتسيب نفسك للمتعه مفيش خمس دقايق مص كانت قايمه وقاعدة علي زبري وبتتنطط عليه وانا عامل نايم بس مستمتع جدا وفي نفس الوقت مجهد مش قادر اتجاوب معها من كتر الهز صحيت فاطمه لقيتها بتقلها يخربيتك انتي مشبعتي يا شرموطه دة نايم قتيل قلتلها نامي اني بس يالبوة وملكيش فيه فضلت تتنطط علي زبري وانا غلط وفتحت عنيه شافتني واول ما شافتني راحت نايمه علي ضهرها وشداني عليه رحت ظرفهلها ولفت رجليها علي وسطي وفضلت انيك ولما حست اني هجيب سيت نفسي وجبت لبن بس مش كتير لقيتها راحت قيلالي ابقي قول لشرموطه دي مش انتي لوحدك اللي بتعرفي تتناكي رحت قالب نفسي ووخدها في حضني ونمنا صحيت علي الساعه 11لقيت فاطمه مش جمبي بنده عليها قلتلي بحضر فطار قلتلها اه انا عاوز افطر خروف محشي بط وضحكنا وقمت فطرت وقلتلهم يلا انا هروح اغير واخد دش واعدي عليكم ونروح لمراتي وانا مروح رن تلفوني وكان اتصال غريب غير متوقع هتعرفو مين كلمني في الجزء الخامس

لجزء الخامس
وقفنا في الجزء الرابع علي رنت تلفوني وكان حد مش متوقع
انا . الوو
؟؟ . الوز ازيك يا عمو عامل ايه
انا. تمام مين معايه ؟
؟؟. انا دعاء يا عمو
انا . دعاء مين
دعاء .انا دعاء بنت فاطمه اللي انت لسه نازل من عندها
انا . بصدمه وبقول في نفسي يمكن كلمه عابرة وكانت مروحه وشفتني وانا نازل قلتلها ايوة يا دودو في حاجه
دعاء .كنت عاوزاك في موضوع ومش عاوزة ماما تعرف عاوزة اشوفك بره
انا .خير شغلتني
دعاء .خير مش تقلق بس مش هينفع نتكلم في الفون
انا ، اوك هشوف وكلمك
دعاء لا مش هتشوف يا عمو انت هتقابلني النهاردة الساعه خمسه في دوار جحا اللي علي البحر
انا .مشعارف ارد وقلقان ومتلخبط المهم قلتلها ماشي سلام مؤقت علشان رايح زيارة لمراتي وممتك وذينب مستنيني
دعاء .ايه ده هي ذينب كانت معاكو اوك سلام مؤقت وقفلت .....
لما قالت كدة اتاكدت ان دعاء عارفه حاجه دخلت الشقه ورحت علي الحمام اخدت دش ولبست هدومي ودماغي عماله بتودي وتجيب مش عارف اقول لفاطمه ولا استنه اشفها عاوزة ايه المهم قلت خلني اشوفها عاوزة ايه بس الجرئه اللي بتكلم بيها متطمنش
خرجت من الشقه ورحت علي فاطمه لقيتهم لبسو واول ما شفتني فاطمه قالتي مالك قلتلها مفيش قلتلي علي ماما دا انا ببص في وشك بقراك علطول انجز قلتلها علي العموم هو في حوار بس لسه معرفلوش راس من ديل هعرف واقلك وغلط غلطه وسالتها هي دعاء روحت قالتلي لا لسه عند جدتها فهي بصتلي وقالت بتسال ليه قلتها عادي بحسبها جات فبصتلي كدة بصه وقالت ماشي وصلنا المستشفي وكل دة وذينب وكله سد الحنك واول ما وصلنا عند باب المستشفي اتفتحت في العياط انا ايه يا بت مالك فاطمه احه انا قلتلك ايه فكك بقي من الهبل دة واللي حصل حصل هتفضحينا يا بنت المفضوحه انا متفهموني في ايه ردت فاطمه المتناكه ضمرها بينقح عليها علشان مراتك صحبتها انا ديرتك قلتلها متلعيش انتي ناويه تخربي بيتي لقيت فاطمه بتقلي محدش هيفضحنا غيرك علي فكرة انت لو بصيت علي وشك في المرايه هتعرف ان مراتك اول ما هتشوفك هتقري الحوار وهتعرف انك نيك لما متكرع نيك انت ناسي انا بتقري النفس اللي بتتنفسه بيقول ايه قلتلها ما انا لو مطلعتش ممكن تشك فيه وانا لازم اشوفها ومتنسيش اني مها عملت هي مراتي وصديقة عمري قلتلها تعالي نقعد ذينب علي اي كافيه ونطلع احنا الاتنين المهم قعدها علي كافيه وطلعنا واول ما طلعنا لقيت حماتي بصتلي بصه وبصتلها بصه حسيت انها قرت كل حاجه ماهو اللي علي دماغه بطحه قعدت واطمنت علي مراتي وعرفت ان الدكتور قلها انها هتفضل تحت الملاحظه 48ساعه وانها لازم تفضل تاخد حقن تثبيت حمل ال 3شهور الاولي وانا قاعد لقيت مراتي حطت ايدها علي رجلي وقالتي مبسوط يا حبيبي انا لوني اتخطف ولملمت نفسي بسرعه وقلتلها وانا هبقي مبسوط وانتي في المستشفي يعني ردت وقالت لا اقصد مبسوط علشان الحمل قلتها الفرحه مش سيعاني وكنت بتمني معاد الزيارة يخلص بقي علشان ابطل كدب عليها لاني كنت حاسس ان كل كلمه بتطلع من بقي كدب وفعلا خلص ميعاد الزيارة لقيت حماتي بقولي اله امال فين ذينب المفروض هتجي معاك قلتها انا كلمتها وقالت انها شالت طبق الغسيل وهي بتقوم ضهرها قفش وكانت بتتوجع وردت فاطمه قالت انا بعتلها دعاء بمرهم موف بتاع الضهر وخلصت الزيارة ونزلنا رحنا علي ذينب علي الكافيه وقلنلها اللي حصل علشان لو حمتها اتصلت بيها كانت الساعه بقت خمسه الا تلت قلتلهم روحو وانا هروح مشوار وهجي ذينب قالت انا هروح علي شقتي وفاطمه قالت هتروح شقتها وانا رحت علي دوار جحا لقيت دعاء قاعدة قلت اذيك يا دودو اذيك يا عمو قلتلها خير انتي شغلتي دماغي من ساعت ما كلمتني بدون مقدمات لقتها بتقولي اللي عملتو مع ماما هتعملو معايه انا وكان حد كب عليه جردل تلج قلتلها ايه وتدركت نفسي وقلت وهو ايه اللي انا عملتو مع ماما لقيتها بتعيدعليه الكلام اللي انا قولتو وقالت هتعمل ايه اللي نفسك فيه وانت منفسكش فيه انا هموت عليه انا في دماغي فعلا دا كلامي لفاطمه لما كنت بحطلها الفرلين علي رقبتها قالتي انا عارفه انك بسال نفسك انا عرفت منين انا سمعتكم وانا لسه بحط ايدي علي الجرس واستنيت شويه وسمعت اهات ماما وكنت متاكدة ان ماما هتقلي روحي عند تيتا ولما نزلنا فضلت واقفه بعيد وشفتك وانت طالع تاني وبعد نص ساعه طلعت وسمعتكم وسمت اهات ماما انا في دماغي احه كل دة يطلع من العيله دي دة محدش اهبل قلتلها والمطلوب قالتلي انا قلتلك هتعمل معايه اللي عملتو مع ماما امتي وازي دي بتاعتك انت وعلي فكرة معندكش حل تاني لاني انا عندي حل واحد اني اعمل اكونت علي الفيس ورساله صغيرةلمراتك وزيها لحماتك وزيها لسامح جوز ذينب اللي بشكرك انك عرفتي بدون ما تشعر انها كانت معاكو واخربلك الدنيا ومعتقدش انك هتخرب حياتك علشان متنمش معايه ما انت نمت مع ماما انا مش عارف افكر قلتلها طيب قومي روحي وهكلمك فون بس خلني استوعب اللي قلتيه قالت اوك حاسبت ومشينا قلتلها هو انتي مش مروحه عند ماما قالت لا انا رايحه لتيته لان ماما كلمتني وقالت خليكي بايته النهاردة كمان وشكلها نويالك علي نيه انا معلقتش علي الكلام انا كل اللي انا عوزو البت دي تمشي من قدامي مشيت رحت علي شقتي لقيت فاطمه بتكلمني مردتش ودخلت نمت فضلت نايم لحد الصبح وقمت رحت علي الشغل واول ما دخلت في نظرات وكلام من تحت لتحت بي البنات انا مش فاهم في ايه بس حاسس بحاجه غريبه حاسس بمصيبه جيالي اول ما دخلت لقيت البنت اللي في الجزء الاول قالتلي استني وشوف القمر اللي داخل علي فكرة اسمها ولاء قامت وجات عليه وقالتي لف وارجع عاوزك قبل ما تدخل مش بقلكم حاسس بمصيبه جيالي . لقيتها بتقلي انت اتشردلك يا برنس قلتلها اتشردلي اذي مش فاهمه قالتلي اسماء حكت لوحدة انك نمت معها ونمت مع هدي والوحدي شردتلك في المصنع كلو ساعتها حسيت اني اتلسعت قفي عباسي سمع المصنع كلو لقيتها بقولي هدي انكرت وعملت حوار وانت كمان ادخل مركب الوش الخشب اي حد يفكر حتي يلمح بكلمه الزقو جزي وفعلا دخلت مركب الوش الخشب اول ما دخلت لقيت الشباب اللي واقفين علي المكوي بيظيطو واييييييه البرنس جه اهو جيت شايطهم لقيت القسم كلو مفيش نفس وترمي الابرة تسمع رنتها فضل اليوم ماشي عادي لحد معاد الراحه
قبل الراحه بخمس دقايق لقيت ولاء جايه تمضي اذن نص يوم ولقيتها بتقلي بعد الراحه بساعه انت كمان خد اذن وتعاله نقعد علي اي كافيه وسيبك من ولاد الجزمه دول قلت فبالي يبقي هتتناكي يا ولاء قلتلها ماشي وفعلا بعد الرست بساعه دخلت الادارة وقلتلهم اتصو بيه من المستشفي وهمشي علشان مراتي تعبانه انا مظبط الدنيا ومخلص طريحة اليوم والشغل اللي شغالين فيه من طريحة بكرة المهم المدير قالي انا عارف انك برنس فشغلك بس حول تلم الحورات اللي دايرة عندك في القسم هزيت دماغي واخدت بعضي ومشيت اتصلت علي ولاء انتي فين قالت انا قاعدة في العزيزيه اركب وتعاله رحتلها وقعدنا وتكلمنا كتير بتاع ساعه كلام عادي وبعدين لقيتها بتقولي طب ايه قلتها طب ايه قالتي بص انا حوار النهاردة دة ميشغلنيش فحاجه بس في حاجه انا عاوزاك تعرفها لاني عارفه ان او فضلت عمري كلو مش هطلع منك كلمه بس قبل اي حاجه انا عاوزك تعرف اني غير اي وحدة في المصنع انا مجنونه بيك انا موبايلي معلهوش غير صور ليك ولو طلت احتطك فمكان مفيش وحدة تشوفك هعملها انا مصدوم ومتفاجئ لقيتها بتقولي شوف انا ممكن اعشلك عمري كلو بس اضمن منك انك لو يوم واحد في الاسبوع هتخدني فحضنك وانام في حضنك وانا عرفه انك مجوز ومراتك حامل وعارفه كل حاجه ممكن تفكر فيها انا من يوم ما اطلقت وانا وهبت حياتي ليك انا مش عارف ارد وببصلها ونازل عليه الصمت لقيتها بتقلي ما تجي نروح شقه نسيبك نتكلم هناك احسن قلتلها انتي كمان عارفه شقه نسيبي قالتلي يابني اسماء شردتلك بالتفصيل قلتلها يلا رحنا شقة نسيبي قعدنا في الصاله قعدت قدامي علي الارض وراسها علي رجلي وقالتلي قلت ايه يا حب عمري قلتلها حب عمرك قالتلي حب عمري وقلبي وحياتي وكل حاجه ليه وجرب كدة بس انت وانت تشوف معايه الدلع كلو دانا من حبي فيك بحس بيك وانت داخل المصنع وانت في اول الشارع دانا معشقتش ولا حبيت ولا هحب حد قدك انا عارفه اني مش في جمال اسماء ولا هدي بس قلبي حبك وبنبض علشانك وابتدت تعيط وانا نقطت ضعفي اشوف حد بيعيط قومتها من علي الارض واخدتها في حضني وفضلت اطبطب عليها لقيتها بتقولي يااااااا تعرف اني كنت بتمني اني اكون في حضنك دة لو تعرف انا حاسه بايه دلوقت انا لو مت دلوقت مش هبقي زعلانه انت عارف انت ابن قلبي اوقات كنت بقعد ابصلك وحس انك ابني انا مش عارف ارد عليها وجوايه صراع حبي لمراتي وكم الحب اللي ولاء بتحبهوني وهل انا بغلط اني بديها امل ولا اكون بغلط لو سبت وحدة بتحبني الحب دة كلو مش عارف اعمل ايه كل اللي انا عامله وخدها في حضني وبستمع للكلام اللي مخبياه جوها بقلها 3سنين بحاول استوعب اللي بيحصل غمضت عنيه وفضلت اسمع كلمها اللي يبوب الحجر فضلت تقولي عارف انا بليل قبل ما انام بجيب صورك اللي انا مصورهالك منغير متعرف وافضل اكلم معاك لحد ما انام اوقات كنت بفضل ابص لتلفوني واتمني لو القي رقمك طالع قدامي انت بتتصل بيه رغم اني عارفه انك متعرفش رقمي تعرف اني كل يوم بجبلك اكل معايه وكنت اتمني ادهولك واخرو بيبقي في الباسكت انا لوفضلت اقلك علي كم العشق اللي انا بعشقهولك هتقول عليه وحدة مش طبيعيه انا بحبك قوي يا ابن قلبي كل دة وهي شادة نفسها وماسكه في قمصي وحاسس انها نفسها تدخل جوة حضني لقيتها بتقلي نفسي انام فحضنك اخدتها ودخلنا الاوضه ونامت في حضني بس اول مرة احس الاحساس دة احساس كدة غريب بدفي معرفش بس احساس غريب وحلو فتحت زراير القميص ونامت علي صدري وبقت بتحسس علي شعر صدري وكل اللي عليها عماله بتقلي بحبك بدات احط ايدي علي شعرها وحسس عليه وهي تاخد ايدي وتبوس فيها بحب مشفتوش قبل كدة كانت بتوسني فايدي من جوة انا ابتديت الف ونام علي جمبي وانيمها علي دراعي وبقي وشي فوشها لقيتها حوطت وشي باديها حاضنه وشي من خدودي وبتبص في عيني بحب فظيع انا شايف الحب دة فعنها وشامه في نفسها ولسه هبوسها لقتها بتقولي تؤتؤتؤتؤ سبني انا استمتع بيك وحبك بطرقتي لقتها بتقولي عارف نومتي دي فحضنك بالنسبالي ايه قلتلها ايه قلتلي الحياة بكل ما فيها لمستك ليه بالدنيا كلها انا بعشقك انا بموت في التراب اللي بتمشي عليه وقربت شفيفها من شفايفي ولقتها بتقول ااااااااه ياحب عمري اخيرا هلمس شفيفك اخيرا هدوق طعم حبك وبتدت تبوس حاجه كدة مش ممكن سخونه نفسها مع طعم رقها وفضلت تمص في شفيفي بتاع ربع ساعه وانا مستلم ومستمتع بكل الحب دة وفي نفس الوقت عاجبني اني ابقي مستلملها تعمل اللي هي عاوزة فضلت تبوس في كل حته في وشي ومع كل بوسه تقولي بحبك وانا مستمتع بس مش قادر اقلها بحبك وهي تقريبا كانت مقدرة دة كل دة واحنا بهدومنا مفيش غير هي قلعت الطرحه وانا زرارين في القميص مفتوحين لفت نفسها وطلعت فوقي وهي لسه عماله تبوس فيه واول ما كسها لمس زبري من علي الهدوم اتنفضت وحضنتي قولي وفضلت تقول بحبك بحبك بحبك انا بموت فيك وبدئت تفك ايدها من عليا ونزلت من عليه وفكت زرارير البلوزة وسندت ضهرها علي السرير وشدتني في حضنها زي الام ما بتاخد ابنها هترضعو انا ابتديت احط ايدي علي صدرها لقيتها بتقولي مش عاوز ترضع حبي يا ابن قلبي وطلعت صدرها من البرا وانا فضلت ارضع معرفش حسيت وقتها اني عيل صغير بيرضع من امه وفضلت ارضعه منو وهي تقلي ارضع يا ابن قلبي كان نفسي اسقيك الحب من زمان ارضع ودوق طعم حبي ليك انا عشقي ليك اتعدي كل الحدو وكل الكلام اللي يتقال اه يا حب عمري اه يا اجمل حاجه في حياتي اه لوتعرف اللي جوايه ليك انا الككلام هيجني قوي بصت في وشها لقيتها بتعيط بس عيط فرحه معرفش حب بس مش عياط حزن مسحت دموعها وبوستها من قورتها واخدتها في حضني بس ضمتها قوي وسمعت منها اه طالعه من صميم قلبها ولقيتها حطت ايدها علي صدري وفضلت تنزل لحد ما وصلت لزبري واول ما اديها جت عليه لقتها بقولي عاوزة ادوق طعم حبك قلعني البنطلون قلعتها البنطلون والاندر مع بعض وكانت هي فكت الحزام وزرار بنطلوني وحررت زبري قمت انا قلعت باقي البنطلون ورجعت تخدتها فيى حضني لقيتها بتقول ياه انا مش مصدقه نفسي انا كنت بموت علشان تسلم عليه والمس ايدك معقوله انا في حضنك عريانه اااااه يا حبي ورجعت تمسك زبري وتدلك فيه بنعومه وحب واديها كانت سخنه وبترتعش وراحت نازله عليه مص وانا سبتلها نفسي لقتها نامت مبين رجليه وحضنتني من وسطي وبقت تمشي بوشها علي زبري وتخدو في بقها شويه تمص فيه وبعد بتاع خمس دقايق مص طلعته من بقها غرقان من رقها ومسكته باديها ونامت عليى فخدي وابتدت تدلك فيه وتكلم معه وتقول ياااااااه اه لو تعرف انا قد ايه كنت مشتاقه المسك اه لو تعرف انا قد ايه كنت مشتاقه ادوق طعمك اه لو تعرف انا قد ايه كان نفسي اشم رحتك انت كنت حلم بالنسبالي انا لو اطول اكمل عمري كدة هعملها انت زبر حبيبي اللي محبتش غيرو انت زبر نور عنيه انا حاسه اني في حلم نفسي اشرب حبك نفسي ادوق طعم حنانك وفضلت تدلك فيه وشويه وبقت بدلكو بي بزازها كل دة وانا كل دة نايم علي ضهري وسيبها تعمل كل حاجه ومستمتع جدا ومتفاجئ من كم الحب اللي بتحبهولي بصتلي وقالت عوزاك جوايه يا نور عنيه وقامت قعدت علي زبري واترمت في حضني وبقت تحرك وسطها وحضناني قوي وبقها عند ودني وفضلت تهمس وتقول احلي كلام قالت اه يا حب عمري دخلو كلو خليه يلمس قلبي ويحس بحبي ليك اسقني حبك طفي نار حبي ليك انا بعشقك وبعشق كل حاجه فيك انا بعشق النفس اللي بتتنفسو دخلو قوي فيه عاوزة حته منك جوايه عاوزاك تدوقني الحب نقطه نقطه اه يا حبيبي نيك حببتك انت حبى نكني ومتعني ياحب عمري نيك كسي وخليه يدوب في زبرك انا بعشقك عاوزة كل حته فيه تتمتع بيك اغرس حبك جوايه اه او اه مش قادرة قلبي هيقف من الفرحه اه اه لو تعرف قد ايه بعشقك اه نفسي ادخلك كلك جوايه هات لبنك جوايه وحط حته منك فيه نفسي تحبلني نفسي اشيل عيل منك ارجوك طفي نار قلبي انا وقتها هجت جدا ومسكتها من وسطها وبقيت بتحرك معها وبعدين قمت قعدت بقي وشي في وشها وهي قاعده علي زبري ورحنا في بوسه وهي عماله تقطع في ضهري بضوفرها وانا عمال ادعك في ضهرها وفضلنا علي الوضع دة بتاع 10دقايق ورحت قايم بيها ونيمتها علي ضهرها وفتحت رجليها علي الاخر وابتدي ادك في كسها وهي مبطلتش بدل ما بتقول اه بتقول بحبك وبعشقك لحد ما حست اني خلاص مش قادر امسك نفسي هي حست اني هنزل راحت لفه رجلها علي وسطي وحضناني قوي وفضلت تقول بحبك بتبوس فيه بشكل فظيع وانا عنال بجيب في لبن تقريبا مليت كسها فضلت وخداني فحضنها وكل ما اجي اقوم من عليها تقفش فيه مش عوزاني اقوم فضلت نايم عليها لحد ما زبري نام وهو في كسها علشان حسيت انها متالمه من نومتي عليها قلتلها تعالي نامي فحضني قالتلي الساعه كام بصيت في الموبايل لقيت الساعه 4 قلتلي اظبط المنبه علي 5 ونص يعني علي معاد الشغل ونامت في حضني كل ما ابص في وشها احس انها عيله صغيرة نايمه في حضن ابوها انا معرفتش انام من كتر التفكير في اللي حصل واللي هيحصل وانا رايح علي فين معرفش بس كل اللي انا عارفه اني محدش حبني كل الحب دة قبل كدة فضلت في الصراع الذهني دة لحد ما المنبه ضرب صحيتها صحيت وبصتلي قالتلي كان نفسي الدقيقه تبقي سنه وافضل نايمه كدة انا مش عارفه انا هقدر اسيبك وروح ازي قلتلها لازم تقدري علشان اهلك قامت غسلت جسمها ولبست وانا قمت اخدت دش ولبست وقلتلها انزلي انتي الاول واستني علي اول الشارع وبعد ما رتبت السرير نزلت وصلتها لاول الشارع بتاع المصنع علشان تركب العربيه ورحت قعدت علي كافيه اشرب فنجال قهوة واستوعب اللي حصل مفيش دقيقه ولقيت رساله منها بتقول انا هفضل ادي **** ليل نهار اني احمل منك قلت في بالي انا حاسس باخرتي سودة وابتديت افكر في موضوع دعاء وهعمل معها ايه اقول لامها واخلص طيب ما انا لو قلت لمها ممكن تنتقم مني وتشردلي في العيله طيب انكها فقررت اني انكها وارجع واقول لنفسي طيب هتعمل ايه مع العيله دي دا انا لو اتمطعت فيها هفلقها قلت لنفسي سيبها لظروفها لما اشوف الشيطان رسمها ازي لقيت فاطمه بتتصل بيه وبتقلي فينك قلتلها انا قاعد علي كافيه قالتلي طيب عدي عليه عوزاك بس بنبرة مش هيه قلتلها ماشي وانا متاكد ان في حوار حسبت وقمت وهنعرف في الجزء السادس فاطمه كانت عاوزة ايه

جزء السادس
وقفنا في الجزء الخامس عند فاطمه لما كلمتني وقالت عدي عليه وكانت نبرتها في الكلام بدل علي ان في حوار قمت من علي الكافيه ورحت عند فاطمه وانا عند مدخل العمارة لقيت تلفوني بيرن والمتصل دعاء وقتها بس اتاكدت ان في حوار رديت عليها
انا . الو
دعاء . ايوة يا عمو
انا . ايه يا دودو في حاجه
دعاء . لا مفيش بتصل بيك بس اني بايته معاك النهاردة ماما مفكرة اني بايته عند تيتا وتيتا مفكرة اني هبات مع ماما والنهاردة هبات معاك قلتلها و**** انتي هتخربي بيتي وقفلت وبقول في بالي امال المتناكه دي عاوزة ايه اما اطلع اشوف رنيت الجرس ودخلت واحه لقيت ذينب قاعدة في الارض وهدومها متقطعه وشعرها منكوش والكحل سايح علي وشها من كتر العيط وعامله زي الغوله انا قلت ايه دة في ايه لقيت فاطمه بتقلي المتناكه عاوزة تروح لمراتك وتحكلها كل حاجه وتقلها سمحيني وفضلت تعيط وتسرخ جيت مسكها ضربها ومطلعه ميتين اهلها لحد ما انت تجي تشوف حل معها فقلتلها ايه يا ذينب في ايه هو مش انتي اللي جيتي بمزاجك ومحدش غصبك لقيتها اتحولت وهات يا صرخ وعياط وقالت عارف اني انا اللي جيت وعارفه اني ضعفت بس مش قادرة استحمل خيانتي لصحبة عمري انت ايه يا اخي انتو ولاد متناكه معندكمش قلب هي قالتلي كدة وانا اتحولت قلتلها ابن متناكه وجيت سكعها بالالم وفضلت اسكع فيها وقلتلها طيب يلا يا شرموطه ابقي قوليلها بالمرة كمان اني اغتصبتك وجيت نازل فيها ضرب بالالام وجيت مقطع العبايه من عليها وجبتها من شعرها وجيت فاكك الحزام ومطلع زبري حولت احطو في بقها قفله بقها جيت سكعها بالالم جات فاتح بقها وهي بتقول اه جيت حشرو كلو في بقها وفضلت انكها في بقها وكل شويه اطلعو واسكعلها بالالم ودخلو تاني لحد زورها كل دة وفاطمه قاعدة حاطه رجل علي رجل متحركتش جيت مجرجرها من شعرها علي الارض وداخل بيها علي الوضه وهي عماله تعيط وتقول خلال ونبي خلاص ونيب وانا مفيش جيت شايلها ورزعها علي السرير علي بطنها وشعرها ملفوف علي ايدي وجيت رشقه في طيزها علي الناشف راحت رقعه بالصوت جت فاطمه وشغلت الصب وعلتو علي الاخر وقعدت علي الركنه اللي في الاوضه وفضلت انيك فيها بغل واضرب فيها علي طيزها وهي تصوت وتقول ونبي خلاص اه اه مشقدرة خلاص حقك عليه ونبي خلاص اه ااااااااااااه ااااااااه وانا اضرب فيها وشعرها ده هيتقطع في ايدي وبقيت اطلعو منها كلو مره وحدة واجي رشقو كلو مرة وحدة فضلت اعمل كدة ولا عشرين مرة ولقيت زبري متغرق دم من طيزها جيت قلبها ورزعها علي السرير ونزلت فيها تلتيش وجيت ظرفو في كسها ومسكها طلطيش علي بززها وعلي وشها الصراحه الموضوع كان مكيفني جدا بضرب عيني علي فاطمه لقيتها قاعدة عماله تلعب في كسها اتاري هي كمان عجبها الوضع والضرب جيت مادد ايدي شددها وقلتلها تعاي اقعدي بكسك علو وش المتناكه دي جت قايمه كتمها بكسها جيت ماسك فاطمه من شعرها والوضع بقي كدة انا واقف وذينب نايمه علي طرف السرير وزبري فيها وفاطمه قاعدة بكسها علي وش ذينب ووشها ليه وانا ماسكه فاطمه من شعرها ببوسها لقيت البوسه بتعتها نيه كدة جيت سكعها بالالم وقلتلها متبوسي عدل يا متناكه وابتدت انيك زي المجنون وخلاص لقيت نفسي مش قادر جيت زاقق فاطمه وجيت جايب المتناكه ذينب من شعرها وغارسه في بقها وفضلت انيك في بقها وجيت جايبهم علي وشها ولطشها بالالم وقلتلها عرفتي بقي ابن المتناكه ممكن يعمل فيكي ايه كنت ممكن اخلي فاطمه تصورك وعمل في ما يعمل اتلمي ولمي نفسك يا متناكه بدل مخليكي شرموطه رسمي لقيت فاطمه بتقلها ارتحتي يا متناكه راحت ذينب بصلها ورقعه ضحكه شرموطه ولمت اللبن من علي وشها ولحسها انا بصتلهم راحت فاطمه قيلالي **** انا مليش دعوة المتناكه دي كان نفسها تتناك كدة ولما جيت ولقتها منكوشه ومتبهدله كنت بعمل فيها كدة بس مكنت متكيفه وكانت عاوزة دكر يغتصبها قلتلهم ياولاد الجزمه وجيت باصص لفاطمه وقلتها طيب اعملي حسابك يا متناكه انك ليكي نيكه زيها بس وقتها هنكهالك ومهلطشلك ومش هتقدري تطلعي صوت قالتلي ازي يعني قلتلها وقتها هتشوفي وانتي يا علقه لو كنتي قلتي كنت ظبطك منغير الحوار قالتلي لا مع الحوار مفيش رحمه انما لو انت عارف مش هتبقي النيكه حلوة وقالتلي طيب بزمتك متكيفتش قلتلها الصراحه اتكيفت وجيت قاعد علي الكنبه ودماغي بقت تفكر في دعاء وهعمل معها ايه واقول لامها ولا اعمل ايه لقيت فاطمه قامت وهي معديه من جمبي وطت عليه كدة وقالتلي لو اعرف الدماغ دي فيها ايه وسرحان فايه عاوز اقلها بس مش قادر قلتلها اعملي فنجال قهوة علي ما اخد دش دخلت ووقفت تحت الميه ودماغي في مليون سؤال ومليون لوم وعمال اقول لنفسي طيب افرض جدتها اتصلت تطمن عليها او امها اتصلت تطمن عليها ايه هيكون الوضع افرض حد شافها وهي داخله عندي بليل ملون حاجه وفقت من السرحه علي صوت فاطمه القهوة هتبرد يا برنس طلعت وقعدت ووقتها لقيت فاطمه بتبصلي وبتقلي لاخر مرة هقلك مالك بصيت لفاطمه بغض النظر عن اني بنام معها بس هي صحبتي قوي وانا بحبها كصحاب مش حب الرومنسيه لا حب الصحبيه لانها بجد جدعه ووقفت معايه في حاجات كتير وانا مش هينفع اعمل في بنتها كدة جيت قايل لذينب يلا قومي خدي دش وسبيني شويه مع فاطمه قالت يسهلو قلتها يا متناكه انتي ناسيه انها صحبتي قبل ما نكون بنام مع بعض اسرحي يلا قلتلها بصي بقي من الاخر انا من امبارح في صراع مع نفسي ومش عارف اقلك ازي قالت انجز قلتلها دعاء لقيتها بتقلي كنت مستنياك تتكلم قلتلها ايه لقيتها بتقولي هو انت متعرفش اني بفهمك من غير ما تكلم امبارح لما كنا ريحين الزيارة لمراتك وقلتلي انك رايح مشوار بعد ما نخلص الزيارة وبعدها سالتني عن دعاء انا فهمت ان في حاجه تخص دعاء ومشيت وراك وشفتك وانت قاعد معها علي دوار جحا بس كنت متراهنه مع نفسي انك مش هتخون صدقتنا وهتجي تحكلي كل حاجه قلتلها وانا مقدرتش اخون صدقتنا بس مش عارف اقولك ازي قالت قول زي ما بنقول ايه الحوار قلتلها بنتك عاوزاني انام معها وقالتلي لو معملتش معها زي ما عملت معاكي هتخرب بيتي وهتعمل اكونت علي الفيس وتبعت تقول لمراتي كل حاجه هي كل دة نازل عليها سهم **** ومش بتنطق قمت قلتلها هي كلمتني قبل ما اطلع وقالت انا هتبات معايه انهارد قالتلي انها هتفهمك انها بيته مع جدتها وهتفهم جدتها انها بيته معاكي وهتجي تبات معايه ابتدي وشها يحمر وعنها ترغرغ بالدوع وقالتلي هي عرفت ازي قلتها اللي حصل وعرفت ازي فضلت ساكته شويه وقالتلي تمام انت هتبات هنا النهاردة قلتلها ماشي سالتني اتغديت قلتها اصراحه لا وانا من الصبح بنيك قالتلي من الصبح بتنك بتنيك فمين قلتلها ده حوار تاني هبقي احكلك عليه بليل علي رواق قالتلي حوراتك كترت اليومين دول ودة مش عاجبني قلتلها ولا انا عجبني بس هنحلها سوي اخر الليل نتكلم انا ونتي قالتلي لما المتناكه دي تطلع خليها تعملك اكل وادخل ريح انت شويه هات مفتاح الشقه قلتلها هتعملي ايه لقيتها بتقلي انا اللي هنكها بنت الكلب دي بس اصبر عليه وقالتي لما المتناكه دي تخلص اكل خليها تروح ومتعرفهاش حاجه معرفش ايه سر انها متندهش لذينب باسمها ومبتقلهاش غير المتناكه هبقي اسالها واكيد في سر قامت فاطمه لبست العبايه بتعتها ونزلت قالتلي عاوز حاجه اجبهالك من هناك قلتلها هاتلي اي طقم معاكي انزل بيه الصبح هتلاقي الهدوم مكويه ومتعلقه في الدولاب قالت ماشي ونزلت وقفلت الباب وانا قلت ادخل اريح شويه وانا داخل قلت هي البت دي مش طلعلها صوت ليه ولا في صوت ميه مفتوحه بقلها اه يا زوزو انتي واخدة الحمام علي حب قالتلي ادخل الباب مفتوح دخلت لقيتها ماليه البانيو وقاعدة فيه قولتها يا دلعو يا دلعو مشغله مزيكا وماليه البانيو نا قصلك حد ينيك نيكه معتبرة في الميه قالتلي تصدق نفسي اتناك والبانيو مليان وحطت ايدها علي زبري
هكملكم بليل وحكلكم علي نيكت ذينب في الحمام وايه اللي حصل مع فاطمه ودعاء والاحداث الغير متوقعه

الجزء السابع
كنا وقفنا في الجزء السادس لما ندهت علي ذينب وهي في الحمام ودخلت لقيتها مليه البانيو نايمه فيه ومشغله مزيكا علي الموبايل وانا قلتها مفضلكيش غير نيكه حلوة قالتلي انها نفسها تتناك في الميه وحطت ايديها علي زبري .
حطت ذينب ايدها علي زبري قلتلها ايه هو انتي متكيفتش من النيكه والفرهضه اللي حصلت من شويه قالتلي العكس دا انا متكيفه لدرجه كل ما افتكر اللي حصل اهيج دا انا نزلت مرتين وانت بتكلم انت وفاطمه برة ومدت ايدها وطلعت زبري من جنب البوكسر وفضلت تدلك فيه قلتلها طيب انتي نفسك تتناكي في الميه وانا كمان نفسي فحاجه قالت ايه قلتلها اتفرج عليكي وانتي وانتي بتضربي سبعه ونص قالتلي لا اتكسف هقتلها تكسفي من ايه تحبي اضرب عشرة قدامك دلوقت حبت تصيع وتوه الموضوع وجت وخدة زبري في بقها وقدعدت ترضع فيه وهي قاعدة في البانيو وانا واقف قدمها فضلت متص فيه شويه وتلحس في الراس وتلعب بطرف لسنها في خرم زبي فانا جيت راجع خطوتين لوري وقلتلها يلا قالت يووو خلاص مش عاوز قلتها لا هي طلبت نمعايه اتفرج دا انا نفسي اشوف وحدة بتضرب سبعه ونص قالت طيب بعدين مش هعرف هنا قلتلها خلاص تعالي نروح الاوضه وبعد ما تخلصي نرجع هللبانو تاني قالت طب هات البشكير وقامت من البانيو واتنشفت ورحنا علي الاوضه راحت هي علي السرير وانا قعدت علي الكنبه قلتلها مع نفسك رحت مشغلها فيلم سكس علي الشاشه وقعدت متكلمتش وسبتها تسخن مع الفيلم وكنت مشغلها فيلم هارد روك فضلت تتفرج وشويه ولقيتها ابتدت تسخن وتمشي ايديها علي بطنها وايدها التانيه ابتدت تعصر في صدرها وفضلت تحسس علي جسمها براحه وطلعت باديها الاتنين تفرك في حلمتها مع اها خفيفه وانفاس متقطعه ونزلت باديها اليمين ابتد تحسس علي كسها بنعومه براحه ورجليها مضمومين علي بعض وتحسس وتدخل صبعها بين شفايف كسها مدلكه زنبورها وتطلعه وفضلت علي كدة بتاع خمس دقايق واهاتها نغم يهيج العفريت وبتدت تفتح رجلها وتدعك في كسها وايدها التانيه بتعصر في بززها وعماله تقول احححح اححححح امممم امممم اه اه اوووو اووووف اه وبتدت تدخل صباع في كسها ويطلع متغرق عسل وتطلع تدعك في زنبورها بعسلها وابتدت تسرع وتدعك في زمبورها بسرعه جدا تضرب علي زنبورها تلات اربع مرات وري بعض بسرعه وتجي مدخله صباعين وتنيك في نفسها وانا المنظر خلي زبري زي الحديدة وراس زبري اتنفخت قوي ابتدت انا كمان العب في زبري علي منظرها السكسي فلقتها بتبصلي وهاجت عليه وانا بلعب في زبري لقتها مدت اديها واخدت علبة الفزلين من جمبها واخدت حته وحطتها علي كعب رجلها وابتدت تدلك في كسها بكعب رجليها احه المنظر دة هيجني قوي وابقيت بضرب عشرة علي عليها وكل ما اسرع في تدليك زبري القيها هاجت اكتر ومرة وحدة جت جايه عليه وركبت عليه وقعدت تفرش في كسها علي زبري واهاتها حكايه اه اوووو اوووف اححححح احححح امممم اه اه اه ااااااه اااااه اووووووف لحد ما جابت وفضلت ترتعش وتتنفض جيت واقف بيها لفت رجلها علي وسطي واخدتها ورحت علي البانيو ونزلنا الميه وجت قاعدة علي زبري وسانده باديها علي اطراف البانيو وبقت تتنطط علي زبري وبززها تتنطط معها قمت رفعت نفسي ومسكت بززها تقطيع في حلمتها ومص عملتها بتاع عشرين علامه من المص وقلت اغير الوضع خليتها عملت وضع الفرسه بقي كسها في الميه وانا علي ركبي ورها واحه علي الاحساس اول مرة احس ان النيك في الميه ممتع قوي كدة وانا عمال برزع في كسها جيت مادد ايدي جايب الدش وخليت الميه سخنه شويه وجيت حطو عند كسها اووووووف علي الميه السخه وعميلها ولعتنا احنا الاتنين ذينب بقت بتتلوي زي الارموط في الميه وبقيت عمال انيك زي المجنون واجي سالت زبري مرة وحدة واجي نازل بايدي زي الفيبرشن علي كسها لحد ما تتنفض وفضلت علي كدة بتاع ربع ساعه انيك بسرعه قوي واطلع زبري مرة وحدة وانزل بايدي زي الفيبرشن علي زنبورة لحد ما تصوت وتتنفض وبعد كدة غيرت بقيت ادخله واطلعو برة كسها خالص واجي ظرفهلها مرة وحدة في طزها واجي مطلعه مرة وحدة من طيزها ورشقلها في كسها وهي شغاله صوات واهات وانا مستمتع جدا وقلبي بقي هيتخلع من مكانه من كتر النبض وجيت سحبها بقيت انا علي ضهري في البانيو وهي ضهرها ليه وسندت باديها علي اطراف البانيو وفضلت تتنطط علي زبري لحد ما زبري فجر بركان لبن ملي كسها وانا وقتها حسيت ان البن بيتسحب من كل حته في جسمي هدينا ونزلت في الميه رمت ضهرها علي صدري فضلنا في سكون بتاع خمس دقايق ولقيتها بتقولي احه انت متعه معرفش حسيت وقتها اني منتصر في عركه قلتلها هو سامح عامل معاكي ايه يا زوزو قالتي هو كويس بس في فرق بينك وبينه قلتلها ايه قالتلي هو بينكني في كسي وانتي بتنكني في احساسي حيبت اعرف هي عارفه معني الكلام اللي بتقلو لا ايه قلتلها مش فاهم قالت سامح بينيك كسي وخلاص وينزل ويقوم يعني عمرو ما فضل كدة بعد ما خلصان وعملي كدة ومسجلي ضهري زي ما انت بتعمل دلوقت حسيت معاك وانت بتنكني انك بتنيك كل حاجه فيه قلتها اصل انا مشكلتي ان متعتي مش اني ادخل زبري في وجيب لبن وخلاص انا متعتي اني اشوف المتعه في عنيك وهو دة طعم المتعه قلتلها طيب عاوز اسالك علي حاجه هي ليه فاطمه مبتقلكيش غير يا متناكه وحتي لما بتكلم معايه بد ما تقول اسمك بقولي المتناكه قالتلي علشان انا المتناكه بتعتها هي بحب تنكني ونفسها تجيب زبر صناعي وتنكني بيه قلتلها وانتي بتتبصتي مع فاطمه قالتلي جدا بس مش اكتر منك يا برنس وقامت غسلت جسمها وغسلت جسمي ودخلت علي الاوضه انا حاسس اني جعان قوي نفسي ادخل علي اوبن بوفيه واستفرد بيه قلتها انا جعان قالت طيب ريح شويه وانا هعمل اكل قلتلها لا انتي اتفحتي انا هطلب بتزا بس انتي استني متمشيش علشان انا لو نمت مش هحس بالدلفري لما يجي لما يجي صحني وفعلا دخلت نمت مقتول صحيت علي صوت ذينب قوم للدلفري رحت حاسبه واخدت الحاجه ورجعت كملت نوم صحيت علي صوت فاطمه قوم يا بوب علشان تاكل فتحت عنيه لقيت فاطمه واقفه بقلها عملتي ايه قالتي قوم بس كل الاول علشان انا جعانه هو انت جبت اكل من برة ليه هي المتناكه معملتش اكل قلتها لا اتناكت وصعبت عليه علشان فرهدتها قلت اجيب اكل من برة بدل ما تقف قالت احه انتو اتنكتو منغيري قلتها جرجرتي لرزيله في الحمام قالت احه المتناكه مبتشبعش وانت حف شويه صحتك يا برنس عاوزة اعملك اكله كوارع ترم عضمك قلتها حببتي دانا حاسس اني هفتان طلعت الصاله بضرب عيني علي الاوضه لقت دعاء متكتفه بالاندر ومقعدها بالاندر والبرا واحه علي جسم البت غريبه ايه الجسم ابن المتناكه دة جسم كدة من النوع اللي اول ما تشوفه زبرك يقف في جاذبيه سكسيه في لحمها معرفش حسيت ان كهربه مسكتني وقتهاز زعلت اني منكتش البت دي راحت فاطمه قفلت عليها الباب وجت اكلنا وقلتلي تعبانه قوي قلتها سلمتك قالتلي تعاله نخلص اكل ونيمني فحضنك قلتلها عيني وقتها مكنش في دماغي جنس حسيت انها عاوزة تنام في حضن صحبها تعبانه نفسيك قلت تشرب شاي قلتلها اه عملت الشاي وهي بتعمل الشاي قالتلي البت اللي ساكنه تحتكم خبطط وسالت علي مراتك قلتلها اه البت الفردة دي قالتلي اه متناكه قوي كان فضلي شويه وادخلها ونكها بس كنت مستنيه بنت الكلب دعاء قلتلها انا بردو عاوز ازورها بس مقلق علشان صحبت مراتي قالتلي متقلقش قريب هجبهالك هنا انا اتصحبت عليها واخدت رقم تلفونها قلتلها قشطه جابت الشاي وجت شربنا الشاي واول مرة تطلب سجارة خلصنا الشاي وجت في حضني واتفتحت في العياط قلتلها ايه بقي قالتلي افتريت في البت ضرب قطعت السلك عليها قلتلها طيب خلاص بلاش نكلم في الموضوع دة دلوقت وفضلت احسس علي شعرها وقلتلها علي فكرة ليكي هديه عندي حاجه نفسك فيها قلتلي ايه قلتلها خليها مفاجئة باستني من خدي ودخلت اديها جوة البوكسر وفضلت تلعبلي في زبري لانها عارفه اني بحب انام كدة يا اما حد يلعبلي في زبري او انا العب لنفسي لحد ما انام صحيت الصبح مزلت رحت الشغل وانا في الشغل كان في اكونت علي الفيس بيبيع العاب جنسيه اخدت رقمه وكلمته وطلبت زبر صناعي من اللي فيه حزام وسط وقلتله لفه لفت هدايه واتفقنا علي وقت ،مكان الاستلام مشي يومي في الشغل عادي ولاء جت قعدت معايه شويه وهدي قالتلي عاوزين نعمل الجزمه اسماء ماموصه كلمتني مراتي وقالت الدكتور كتبلها خروج بس هتروح علي مامتها وذينب وممتها هيخدموها علشان حملها مش ثابت قلتلها ماشي دخلت سكرتيرت الادارة وقالتري كلم الاستاذ محمد رحتله اتكلمنا في الشغل وقالي ابقي عدي علي نفين دي السكرتيرة خد منها كميات الموسم الجديد رحت اخد الكميات منها صدرها كان في زرار مفتوح ولما وطت شفتو كلو وهي شافتي اني متنح لصدرها بصتلي وقالت يا قليل الادب بس بعلقيه قلت فبالي العب هنيك اكملكم بقي في الجزء التامن ازي نكت نفين ومين الشخصيه الجديدة اللي نكتها انا وفاطمه تصبحو علي خير

جزء التامن
كنا وصلنا في الجزء السابع عند السكرتيرة نفين لما وطت جيب حاجه من الدرج وكان زرار البلوزة مفتوح وشفت صدرها اللي زي الشمع وشافتني وانا ببص وقالتلي يا قليك الادب بمياصه
راحت هي عند ماكينه التصوير علشان تصورلي الورق اللي هخدو وانا دماغي عماله بتبرم هنيك اللبوة دي ازي خلني اوصفهلكم الاول بيضه وحلوة وقصيرة قوي جسمها متناثق تشفها تقول عيله في اعدادي مع العلم انها 24سنه متجوزة بس جوزها في ايطاليا سبها وسافر ومن يوم ما سافر مبيتصلش بيها ومبيبعتلهاش فلوس وعلشان كدة نزلت تشتغل رنت تيلفون نفين وسمعتها بتكلم مع وحدة وبتقلها اصبري عليه كام يوم لسه مقبضتش تقريبا قلتلها مينفعش قالتها خلاص هحاول اتصرف وهنا كان نفسي اخد الشطان بالحضن واقله انت برنس قفلت التلفون قلتلها هو ينفع اسالك علي حاجه قالت اتفضل قلتلها ايه الحوار دة قالت حوار ايه قلتلها التلفون اللي جالك دلوقت قالت دي جمعيه داخله فيها والمفروض هتتقبض بكرة والبنت عاوزة الفلوس ومردوش يدوني سلفه ومش عارفه اعمل ايه قلتها طيب انتي فاضيه بعد الشغل ساعه قالت اشمعنه قلتها انتي عارفه اني عندي مصنع حزمه حريمي وعندي طلبيه تعالي نخلصها سوي وهطلعلك مصلحه حلوة قلتها انا عارف انك بتعرفي تقعدي علي مكنه قالت اه قلتلها خلاص لو موافقه نتقابل بعد الشغل ونخلصها سوي الصراحه انا مكنتش بستغل الموقف هي لو مكنتش وافقت انا طنت هديها الفلوس وتدهملي بعدين ومش فدماغي اني اخدها عندي بردو علشان انكها بس بردو هيبقي عندي فرصه كبيرة لو ليها شوق فنيكه هنيك اهم حاجه الاقتماع والرغبه وافقت نفين قلتلها خلاص بعد ما نخلص شغل اركبي العربيه بتاعت الشغل وانزلي عند نفق المندره وانا عندي مشوار سريع وهجيلك هناك فعلا خلصنا شغل وانا رحت اققابل الاخ بتاع الزبر الصناعي وجه واخدت منه ورحتلها واحنا ماشيين قالتلي مراتك عامله ايه قلتلها كويسه خرجه النهاردة من المستشفي وقفت في مكنها قالتلي يعني هي في البيت قلت لا هي عند مامتها وقتها بس عرفت اني هنيك وصلنا العمارة وانا قدام العمارة لقيت سلمي اللي ساكنه تحتنا واقفة في البلكونه وبصتلي بصه مش عارف معنها وبس كل اللي انا عارفه اني مش قلقان لاني هنكها وفاطمه وعدتني بدة فموضوعها منتهي واحنا طلعين علي السلم ببص علي الباب بتعها ولقيت العين السحريه ضلمة فهمت انها بتبص رحت طلعنا دخلت قعدت في الصاله قلتها هسيبك خمس دقايق اخد دش اعتبري البيت بيتك دخلت اخدت دش سريع وطلعت قلتلها انا هشرب شاي تشربي حاجه قالت شاي معاك عملت الشاي ودخلنا علي الاوضه اللي فيها المكنه قبل ما ادخل اخد الدش كان قميصها كل الزراير مقفوله ولما طلعت لحظت ان في زررين مفتوحين قعدت علي المكنه وادتها الشاي وانا مركز مع صدرها اللي ليه لمعه غريبه لقيتها بتقولي مش بقلك قليل الادب قلتها انا ابقي قليل الادب لو مبصتش حد يشوف الجمال دة ويقدر يمنع نفسه لقيتها بتقول طيب ومتقدرش تمنع نفسك عن ايه كمان قلتلها ان مبقدر امنع نفسي عن اي حاجه فيها متعه قالت زي ايه قلت يعني الشفايف دي مين يقدر يشفهم وميدقش طعمهم وجيت رايح عليها غرقان معها في بوسه ملهاش حل شفيفها سخنه ولسنها طعمه روعه لقتها بقولي طلع لسانك وفضلت تمص فيه زي الزبر وايدها علي زبري بدلك فيه من علي البنطلون وانا بفرك في بززها بايد وبقفش في طيزها بالايد التانيه دخلت ايدها جوة البنطلون والبكسر وبدات نزل علي صدري وتمص فيه هيجتني قوي ونزلت علي زبري نزلت البنطلون والبوكسر وقعدت قدامة علي ركبها وانا زبري واقف علي اخرة وبدات تلحس فيه وبعدين مسكته باديها ودخلت في بقها وتحرك لسنها عليه كانت استاذة في المص قومتها وقلعتها الهدوم وجيت شيلها وقلبها خليت كسها عند بقي ودمغها عند زبري ورجليها مفشوخه علي الاخر وشفت قدامي كس جميل احمر بزنبور واقف وفتحه وردي ونزلت فيه لحس ومص في الزنبور وانكها بلساني ودوق طعم عسلها وهي عماله تمص في زبري باحتراف نزلتها وقعدتها علي طربزت المكنه واخدت كبايه الشاي شربت بق وفضلت مخليه في بقي شويه علشان يسخن بقي ونزلت بسرعه علي كسها وصوت وفضلت تتنفض من سخونه بقي عليها فضلت اعضعض في كسها فترة كبيرة لاني كان عجبني كسها الصغير المحمر وذاد احمرار مع المص وهي وصلت رعشتها بتاع خمس مرات شلتها ورحت بيها علي الوضه نيمتها علي السرير ودخلت بين رجليها ورمعت رجليها وبدات افتح رجليها وكل ما افتح القيها بتتفتح معايه لحد ما لقيت ركبها بقت تحت بطها واكتشفت وقتها انها عاماه زي بتوع الجمباز مسكت رجليها بادها وانا بقيت ماسك زبري بضرب به علي كسها وهي تصوت مع كل ضربه وتترجاني ادخله وامسكه اهزة قوي علي كسها وتتنفض وتقولي ارجوك دخلو بقي هموت وبدات ادخل زبري وكسها ديق قوي دخلت راسو بالعافيه وهي اشتغلت في الصوات وعنيها ابتدت تدمع فضلت ادخل فيه براحه لحد ما دخل كلو فيها سبته شويه علشان كسها يتعود عليه وقعدت اعصر في بززها واقرص في حلمتها وادخل صوبعي في بقها ولقيتها بتمص في صوبعي بشغف وابتديت احرك زبري وانيك واسمع لحن الاهات اليكسيه مع ريحت عسلها المميزة اللي مش هنسها طول عمري فضلت ارزع في كسها غيرت الوضع نيمتها علي جمبها وخليت رجلها اللي تحت مفرودة ورفعت رجلها التانيه علي كتفي وغرست زبري في كسها وهي اشتغلت اهات وكلام ااااااه اه اححححححح اححححح زبرك نار ربرقك شق كسي اه انا مولعه ارحم كسي اه يا كسي انا اتفشخت بس متعه متعني كمان متعني قوي قمت سخنت علي الكلام رحت مسكها من ايديها ورجليها وقايم واقف وابقيت بنيك بلا رحمه فضلت انك وهي خلاص تقريبا مع كل خبطه بتجيب رحت منزلها وشلتها تاني ومقعدها علي زبري وانا واقف حضنتني ومسكتها من وسطها وبقيت بنططها علي زبري لما حسيت انها هتتشق اتني وهي خلاص في غيبوبه حسيت اني هجيب قلتلها اجيب فين نزلت من علي زبري واخدت زبري كلو في بقها وعرفش اول زبري مدخل بقها جاب في سواني جبت لبن ملي بقها بقت تنزله من بقها علي صدرها وتدعك فيهم فردت جسمي علي السرير وهي جمبي لقيتها بتقولي انت لو مكنتش جبت انا كان هيغمي عليه قلتلها حسيت كدة وعلشان كدة جبت بسرعه قالتلي طيب هاخد شور ونخلص الشغل وفعلا خلصنا الشغل في ساعه وادتها الفلوس ونزلت قلت اريح ساعه وانزل اروح ادي لفاطمه الهديه واروح اشوف مراتي وارجع علي فاطمه ريحت وقمت لبست واخدت الهديه ورحت لفاطمه اديتها الهديه قالتلي ايه دي قلتلها افتحيها فتحتها ويا علي الفرحه لما شافت الزبر الصناعي احه بقت عامله زي العيله الصغيرة وهي متشعبطه في رقبتي وبتقلي عرفت منين احه انا كان نفسي فيه مسكته الاول تتفقدة وحطتو في بقها وبعدين لبسته واحه كان منظرها يهيج لقيتها بتقول احه ذينب مزنوقه مع مراتك وحماتها ومسش هتعرف تجي قلتلها عادي بقي ليه وقته قلتها هنزل انا اروح اشوف مراتي واجي ورحت شفت مراتي وفضلت قاعد وعلي الساعه 8لقيت رساله علي الوتس من فاطمه خلص تعاله عندي مفاجئه ليك انا قلت فبالي مفاجئه يبقي نيكه نزلت ورحت علي فاطمه ودخلت لقيت فاطمه بتقلي اقعد هنا شويه لحد ما اندهلك قعدت في الصاله شويه لقيت فاطمه بتقول تعاله دخلت لقيت فاطمه لبسه الزبر وعريانه ومين قاعدة علي ركبها قدمها بتمص فيه سلمي جارتي احه طيب ازي يا بنت اللعيبه يا فاطمه اوصفلكم سلمي عنين ملونه وشعر اسود طويل وصدر متوسط وطياز كبيرة مفيش بطن لونها قمحي فاتح قعدت اتفرج علي سلمي وهي بتمص في الزبر وفاطمه مبسوطه ومستمتعه كانو زبرها فضلت تمص وفاطمه تمسكو وتضرب به علي بقها وقالتلي متقلع وتجي قمت قلعت ووقفت ابوس فاطمه وسلمي مسكت زبري وتمص فيه شويه وتمص في زبر فاطمه شويه قومنها من الارض وانا برضع في بززها واطهف بتعصر في طيزها وتقلها تيزط تحفه يا شرموطه وتضربها عليها وطلعنا علي السرير انا نمت علي ضهري وسلمي قعدت علي زبري وفاطمه من ورها بدخلو في طزها وهي بتصوت صوت هستيري فضلت اعصر في بزها ونيك وفاطمه بتيك معايه وهي شغاله صوات اه فشختوني ااااااه اااااه ااااه مش قادرة هموت اه اوووووو احوووووو احوووو احووووو كسي اخ اوووووف انا اتفشخت اه يا طزي دخليه في طزي قوي دخلو فكسي كمان نيكوني قوي عاوزة اتناك كمان نيك نيك قوي نكيني يا فاطمه كمان قوي ياحمد احححححح اوووووف يلهوي مش قادرة انا من الهيجان والفشخ جبتهم لان الزبر كان زانق علي زبري اول ما جبتهم هدينا بس لسه زي ما احنا لحد ما زبري نام في كسها فضلت فاطمه تنيك فيها شويه لحد ما غرقتنا بلبنها وهديت فاطمه وقعدنا شويه ولقت فاطمه بتقلي تلفونك قومت اشوف مين لقيتها ليلي مين ليه ليلي دي اتعرفت عليها من الفيس من فترة هي من الصعيد مشفتهاش بس احساسي بيها انها قمبله جنسيه موقوته رديت عليها الووووو ردت اذيك قلت تمام انتي عامله قالت انا تمام قلتلها مش ناويه اشوفك بقي بقالنا كتير اصدقاء ومتقبلناش قالت ما انا متصله بيك علشان كدة انا جايه مصيف 3ايام اسكندريه قلتلها تمام لازم نتقابل انتي هتقعدي فين قالت هاجر شقه قلتلها ليه متشغليش بالك بالشقه اول ما توصلي كلمني وانا هجيلك قالت مش عاوزة اضيقك قلتلها عيب قالت ماشي استنوني بكرة وشوفو ليلي واحلي ليله قضتها مع ليه ولما اشفها بكرة هوصفهلكم بس حاسس اني داخل علي ليله جنسيه مش هتتكرر تاني تصبحو علي خيير

جزء التاسع
كنت وقفت في الجزء التامن لما ليلي اتصلت عليه وقالت انها جايه مصيف تلات ايام .
قفلت مع ليلي وسرحت شويه وانا قاعد في الصاله في ليلي واحساسي بيها واللي هعملو معها فقت من السرحه علي صوت سلمي وهي بتقولي انا مروحه بقي بس لينا لقئ تاني لوحدنا دة ميتحسبش بصتلها وضحكت ودخلت لفاطمه لقيتها لسه لبسه الزبر الصناعي ونايمه علي السرير وفعنيها لمعه وفرحه مكنتش عارف ايه سببهم قلتلها ايه مش هتقوي تخدي دش قالتلي احه المنظر مهيجني قوي وقاعدة بتفرج علي نفسي وهيجانه جد قلتلها طيب قوي خدي دش وانا هخليكي تنامي بطريقه فريدة من نوعها قامت اخدت دش وانا دخلت اخدت دش وقعدنا اتكلمنا شويه ولقيتها بقولي انا مش عارفه هعمل مع دعاء ايه قلتلها انتي لسه ربطها قلتلي لا فكيتها الصبح بس حبسها من الاوضه قلتلها صحبيها وسوي امورك معها علشان زمام الامور ميفلتش من ايدك وهنا جتلي الفكرة الخبيثه اللي هنيك بيها دعاء برضي فاطمه مش بقلكم انا لو كان طلعلي عفريت قواد مش هيوفر النسوان دي كلها قلتلها اسمعي كلامي للاخر ومتزربنيش بسرعه وافهمي قالت قول قلتلها بص بنتك كدة كدة طلبت مني الموضوع دة وكانت عاوزة انام معها قالت اه قلتلها يعني عنيها مفتحه وعارفه كل حاجه قالت متجيب من الاخر هتنام معها قلتها اتنيلي انا لو عاوز انا معها كانت قدامي ومكنتش قلتلك حاجه قالت امال عاوز توصل لايه قلتلها انتي اللي هتنامي معها قالت انت عبيط قلتلها افهمي يا بنت الهبله انت مش هتفضلي حبسها باقي عمرها وخلاص هي كدة كسها بينقح عليها وطلما انا منكتهاش هدور علي غيري ولو انت بقيتي صحبتها واخدتها تحت جناحك محدش هيخاف عليها قدك علي الاقل مش هتفتحيها فهمتي يا بنت الهبله سكتت قلتلها فكري فكلامي هتلاقني صح ويلا بقي علشان ننام بس انتي هتنامي وانتي لبسه الزبر الصناعي بالعكس يعني هيفضل طول الليل داخل فيكي قومي اقفي ودخلتو فيها وقفلت الحزام واخدتها في حضني وفضلت تلعب في زبري لحد ما نمت صحيت الصبح رحت الشغل ومعرفش ليه كنت مبسوط هل علشان اخيرا هشوف ليلي اللي يما اتكلمنا في الجنس ولا علشان حاجه تانيه معرفش بس المهم اني مبسوط عدي اليوم عادي مفيش فيه احداث غير ولاء عاوزة نتقابل تاني ورن جرس تيلفوني رقم ليلي الووو قالت انا فاضلي بتاع ساعه واوصل قلتلها اسالي السواق هتنزلي فين قالت في ميامي قلتلها تمام هتلاقني في انتظارك خلصت شغل ورحت علي ميامي فضلت قاعد علي الكافيه لحد ما وصلت ليلي واحلي ليلي دي ولا ايه خلني اوصفهلكم سرعا كدة بتاعت 170سم وبتاعت 90كيلو سمرا ابتسامتها تسحر وتقدرو تقلو جسمها زي سميه الخشاب في حين ميسرة سلمت عليها واول ما ايدي لمست ايها وعنيه جت في عنيها حسيت بمحن كدة غريب نظرتها سكسيه قوي قعدنا علي الكافه نشرب قهوة لقيتها بتقولي يلا علشان تشفلي شقه قلتلها شقه مين انتي بتشتمني ولا ايه مش هتقعدي في حته غير عندي ولو مرتحتش ابقي اشفلك شقه قالت مش عاوزة اضيقكم قلتلها تضيقي مين انا مراتي عايشه عند ممتها وانا قاعد لوحدي وانتي هتقعدي معايه قلتلها فكك بقي المن الحوار دة تعالي نروح ناكل هاكلك اكلت سمك مكلتيش زيها فحياتك اخدتها ورحنا المنشيه رحنا عند شعبان ضربنا جمبري وبربون وشربه وظبطنا وقلتلها يلا نروح بقي ولا عاوزة تتفسحي شويه قالت لا نروح علشان مفرهدة من الطريق ومحتاجه اخد دش روحنا واخدت الدش وطلعت لبسه جلبه نانسي الفلاحي دي بس فعلا اختيرها كان في محلوة الجلبيه كانت هتاكل منها حته قعدنا في الصاله شغلت التلفزيون وقمت عملت نيسكافه ورجعت لقيتها سرحانه مع الفون قلتلها بتعملي ايه قالت بقرء قصه علي العنتيل قلتلها مع نفسك عيشي الخيال طفيت النور ونورت الابليج وخلبت الاضائه خافته وسبتها تهيج مع القصه برحتها انا مش مستعجل لسه الليل طويل وهكلها حته حته انا مبحبش اقعد علي الانتريه بحب احط شلته في الارض واقعد عليها اخدت شلته وحطتها تحت الكنبه اللي هيا قاعدة عليها بقت هي قاعدة علي الكنبه وانا علي الارض تحتها شويه وحطيت ايدي علي رجليها والعبلها قي صوبعها جت فتحه رجليها وقاعدة زي قعدة الولادة وشميت ريحة اللبن بفوح من كسها اللي لسه معرفش شكلو ايه ببص علي كسها لقتها من غير اندر واوووووف علي الجمال قمبله موقوته كس منفوخ احمر بزنبور بارز والمنطر عامل زي سندوتش السوسيس اللي سايح منه المايونيز عاوز يتاكل قلت انا هخليها تعيش المتعه وهي بتقرء القصه وحطيت ايدي علي كسها لميت اللعسل اللي نازل يسيح من كس ليلي وفضلت ادعك فيه وانا قاعد متحركتش من مكاني وايدي بس هي اللي بتلعب في كسها وادخل صوابعي وانيك فيها بصوبعي وهي عايشه مع القصه وحسيت ان هو دة اللي هي نفسها فيه انها تقرء قصه وحد بيلعبلها قلت خلني اعيشها الخيال اكتر دخلت براسي بين رجليها وفضلت وشدتها شويه وحطيت رجلها علي تربيظت النتريه بقي كسها مفتوح قدامي ورحت في غيبوبه غراميه بيني وبين كس ليلي اللي عمري مهنساه في حياتي لان هي دي فعلا اللي يتقال عليها تمتلك كنز بين رجلها فضلت الحس وامص في زنبرها كل اللي انا فاكرة اني فضلت امصي بتاع 3ساعات تقريبا لاني كنت مشغل زي الوان جه تلت مسلسلات وهي مستمتعه وانا طول ما هي مستمتعه مش هيفرق معايه لو هقعد بين رجليها لصبح جابت بتاع 10 او 12مرة او اكتر لقيتها بتقولي متجي ندخل جوة اخدتها ودخلنا واول ما دخلنا الاوضه طلعنا علي السرير اخدتها في حضني وقلتها اخيرا يا ست الستات نايمه في حضني ايتسمت ابتسامه سكسيه وطلعت عليه احنا قبل ما نطلع علي السرير كنا قلعنا وفضلت تفرش في كسها علي زبري واخدت شفيفها وكانت نار فضلت امص في الشفه اللي تحت شويه واللي فوق شويه وارضع في لسنها ووقتها فضلت تتنفض حسيت بزلزال او كهربا مسكتها وحضنتني قوي وجيت قلبها فضلنا نتقلب علي السرير انا وهي وكاني مش عاوز جسمها يفارق جسمي شويه ولفت عملنا 69ومسكت زبري تمص فيه باحترافيه واشتياق وبقت تنيك في بقها بزبري وتلعب بلسنها وانا مص في كسها واشرب في عسلها وبفتحها بايدي لمحت احلي خرم طيظ احمر واكتشفت ان مفيش زبر لمسه وقتها بس قررت اني هفتح الطيز الجبارة دي ابتديت الحس في خرم طيز ليلي والحس فيه وياه علي النعومه وبقيت بدخل لساني فيه شويه شويه وادلك فلقتين طيزها لحد ما بقت طيزها زي الملبن في ايدي مشتاقه وجاهزة للنيك كل دة وهي شغاله مص في زبري ولحس في بضاني وكانت بعمل حركه جامدة كانت بدخلو كلو في بقها وتحضني من وسطي قوي وتجي مطلعه مرة وحدة كنتي محترفت مص يا ليلي انا ابتديت اخد من عسل كسها علي خرم طيزها وادخل صباعي وقافش في الزنبور بشفيفي بالعه عمال ارضع فيه خلعو من مكانه فضلت معها وحدة وحدة دخلت صباع وبعدين التاني والتالت وصل لنسه لقيتها بتقلي بيوجع براحه براحه رحت قلبها وبقي وشها عند وشي وغرقنا فبوسه ونيمتها علي ضهرها ورفعت رجليها وزبري علي فتحت كسها والصراحه من اكتر الاوضاع اللي بحبها لاني ببقي شايف كل جسمها وتعبيزر وشها وقلتلها انتي اجمل ليلي في الدنيا خدي زبري اهو ودخلت راسو براحه وسمعت احلي اه واحلي احححح وقالت دخلو كلو متعني عاوزة اتمتع بجمال زبرك خلي زبرك يطفي ناري اه اه اووووف اححححح اااااااه ااااااه نيك نيك لبوتك نيك علقتك برد ناري وانا ابتديت اسرع وانيك وقلها اتمتعي بربزي خديه كلو فيكي انا هفضل انيك فيكي لصبح انتي متعه ومع كلامي حسيت ان كسها بيرضع في زبري عمال يفتح ويقفل علي اووووف وهي شغاله عض علي شفيفها وتعصر في بزها واتقول الاه طاله من جوها اه اشتياق للنيك وانا بقيت برزع وسامع صوت بضاني وهي بتخبط في طيزها وسرعت قوي قوي وجيت سالته مرة وحدة ونازلعلي كسها مص لحد ما بقت بتتنفض علي السرير عملتلها الحركه دي بتاع اربع مرات وفي كل مرة تتنفض فيها وتمسكني من شعري وتشدني قوي علي كسها غيرت الوضع وعملتلها وضع الفرسه وكانت احلي فرسه دخلت زبري في كسها اللي بقي زي الفرن 🔥 وابتديت انيك وادخل زبري كلو لاخرة واطلعه برة وادخلو كله مرة وحدة ودخل زبري كلو واجي مطلعه مرة وحدة ورزعهلها جامد وهي اهتها بقت معيبه المكان متهيقلي العمارة كلها بقت سمعنا ابتدت اغير وارخل في الراس بس وطلعها وهي شغاله اوووو اووو اححححح احححح كمان كمان اووووف اه اااااه اااه اه يا محني اه ياكسي اح اح اوف نيك نيك قوي افشخ بقي افشخني كمان برد ناري بقيت بنيك بسرعه وارزع جامد واسلت زبري مرة وحده وانزل بايدي علي زنبرها زي الفيبرشن واحرك ايدي بسرعه لحد ما تتنفض قلت اهدي عليها شويه والعب في طيزها وابتديت انكها في كسها بربري وصباعي في طيزها فضلت ورها كدة لحد ما قالتلي دخلو في طيزي جيبت الفزلين وحطيت علي راس زبري وعلي خرم طيزها وابتديت ادخلو وحدة وحدة دخلت الراس بالعفيه وليلي بتالم ومستمتعه فضلت كدة لحد ما دخل نصه وبعدين دخل كله وسبته شويه منغير حركه وبقيت بمسجلها في ضهرها واضربها ضربات خفيفه لحد ما رجعت تقول اه المتعه وتعزف لحن النيك الجميل ابتديت احرك في زبري وهي مستمتعه وانا اسرع وهي تصوت وزبري بقي عليه دم من تيزها وهي شغاله اهات وتتلوي وتقول نيك طيزي كمان متع طيزي قوي طيزي كانت مشتاقه للنيك نيك طزي قوي وانا بقيت اطلع من طيزها وادخلو في كسها واطلعو من كسها ادخلو في طيزها فضلت انيك في ليلي بكل الطرق بمتعه غريبه ومش عاوزها تقوم من تحتي مستمتع بيها ومستمتع بميصتها ولبونيها وشويه وسمعت الفجر وانا لسه شغال نيك نكت ليلي في كل خرم فيها ولحست جسمها شبر شبر قلت اجبهم بقي قلبتها علي ضهرها ولفت رجليها حولين وسطي وابتديت انك بكل قوتي وبقيت ابوس فيها واقطع في بززها وقطع حلمتها بسناني هي شغاله اهات فظيعه ااااه اااااه ااااه احححح احححح مش قادرة اه يا كسي اهيا كسي اوووف يا كسي اححححح نزل بقي طفي ناري بلبنك بقي وانا انفجر زبري في كسها وقتها صوتت وبقت تقول اححححح سخن اوووووف سخن قوي اممممم اممممم اه اه اااااه لحد ما هدينا احنا الاتنين وفضلت حضناني لحد ما زبري نام في كسها من التعب مقدرناش نتحرك من مكنا اخدتها في حضني ونمنا لصبح واول ما فتحت عيني لقتها فتحت عنها وبستها وقلتلها صباح الفل علي اجمل ليلي في الدنيا وفضلت معتزل العالم التالت ايام اللي قعدتهم عايه ليلي فيهم ونكني فيهم نيك وكانا زي اتنين عرسان في شهر العسل الصبح فسح وبليل نيك وكان ممكن يهفنا الشوق ننيك في نص النهار نروح ننيك ونرجع نخرج تاني ومن يومها وانا منساش ليلي وكس ليلي وريحت لبن ليلي اللي لسه شممها علي شنبي من يومها وودعت ليلي بحزنن شديد وكنت زعلان جدا لمي مشت روحت نمت لقيت الباب بيخبط كانت فاطمه وتعرفو في الجزء العاشر ايه اللي حصل ومين اللي اتناكت تصبحو علي خير وعلي احلي ليلي في الدنيا ليلتكم جميله اشوفكم بكرة:wave:

الجزء العاشر
مساء الخير عليكم الاول اسف علي التاخير بس كنت تعبان جدا .
كنت وقفت في الجزء التاسع لما وصلت ليلي وروحت نمت وصحيت علي جرس الباب وكانت فاطمه
قمت فتحت الباب سالتني فطمه فينك يا برنيس قلتلها تعبان شويه وفعلا كنت تعبان جسمي مكسر

قالتلي طيب تعالي ودخلنا الاوضه وهي دخلت المطبخ جابت زيت زيتون وقالتلي اقلع ونام علي بطنك وقلعت وبقت بالاندر والبر ومسكتني فضلت تعمل مساج بالزيت وانا جسمي مولع نار قالتلي لف لفيت ولقت زبري واقف قالت ايه هو مبيرحمش كبت شويةزيت علي صدري ببطني وبدات تمسج وايديها نار لحد ما وصلت لزبري كبت عليه شويه زيت وفضلت تدعك فية وشويه وقامت قلعت الاندر وخدت شويت زيت علي ايديها وحطتهم علي كسها وقالتلي هعملك مساج مش هتنساه وكبت زيت تاني علي زبري وطلعت عليه وبقت تمسج زبري بكسها وتدعك فيه وانا مسترخي ومستحلي المساج وهي بدئت تسرع في حركة كسها علي زبري وتقول اهات ولا اروع لحن وبدات تتنفض وترتعش وغرقتني لبنها وهي بتصوت وزبري اتظفلت وهي بتجيب ودخل كله مرة وحدة انا من انقبضات كسها مسككتها ومن كتفها وبقيت بنيك بسرعه وهي بقت تحرك طيظها وتنيك نفسها عليه جامد وانا سخنت قوي جيت قلبها وضع الفرس ولفيت شعرها علي ايدي وبقيت برزع فيه وهي تصوت وتقول اه ااااه ااااه اح احووووو اووووف نكني قوي شق كسي اتنين انا المتناكه بتعتك وانا اقلها انتي مين تقلي انا الشرموطه بعتك مين انا البوة بتعاتك احووو يا كسي ااااااه كمان نيك قوي افشخني قوي اه امممممم اوووووف كمان متعني قوي متعني كمان اوف اح اااه كمان افشخ قوي وانا شغال ضرب في طيزها وبقيت بنيك بسرعه قوي وجيت سالتو منها مرة وحدة ونازل علي زنبورها بايدي زي الفايبرشن وغرقت ايدي لبن بس كتير واخدت البن دة ودعكت بيه طيزها ودخلت صباعي ودخلت التاني وطلعت صوابعي وجيت ظرفلها زبري مرة وحدة جت مصوته فضلت انيك وانيك لحد ما كان قلبي هيقف من كتر النيك لدرجة اني حسيت اني هموت مرة وانا بنيك شديتها من شعرها قومتها يقت قاعده علي ركبها وانا بقيت قاعد ورها بس رجليه مفتوحه وبقيت بنيك وهي تقلي هيطلع من بقي احه اوف الوضع ده جامد رجعت ايدي لوري وبقي نصي اللي تحت دة شغال زي ماكنة الخياطه علي اخر سرعه واحه الوضع مضيق كسها جدا وسخن قوي لحد ما انفجر زبري بحمم لبن وهي اترمت في مكنها مش قادرة وانا اترميت عليها وشويه وقمت اخدتها في حضني ونمنا صحيت بعد ساعتين تقريا قعدت العب فيها والعبلها في كسها علشان انا عارف انها بتبقي مبسوطه قوي لما تجبهم اول ما تصحي قعدت العب في كسها وادعك في زمبرها اتنفضت وجابتهم بصتلي مبتسمه وباستني بوسه سكسيه حكايه وقالتلي تعالي احميك دخلنا الحمام مسكتني بالليفه وفضلت تدعك علشان تنزل الزيت وجات علي زبري وجابت الصابون وفضلت تنضف فيه وقف في ايدها شطفته من الصابون وخدته في بقها فضلت تمص فيه وتاخدو كلو لحد زورها لحد ما جبت في بقها وبلعتهم كملنا حمي وطلعنا قالتلي هروح انا بقي هتجي بليل قلتلها هروح اشوف مراتي وجيلك رحت لمراتي وقعدت معها وقمت نزلت لقيت اسماء بتتصل بيه قالتلي انها مخنوقه وعاوزني وممكن تبات معايه قلتلها ماشي قبلني عند فتح **** اتصلت علي فاطمه قلتلها بقلك ايه عاوز تقضي ليله جامدة قالت ياريت قلتلها في وحدة تبعي هتجي معايه قالتلي مزة قلتلها عيب انتي عارفه قالت ماشي قبلت اسماء قلتلها بقلك ايه تحبي تقضي ليه جامدة قالت يا ريت قلتلها جربتي ان وحدة تنيكك قالت لا قلتلها هتجربي دخلت صيدليه الخليل اللي في فتح **** جبت منها حبايه فياجرة وشريط لبان وجل منشط خرجت من الصيدليه ومشينا رن تلفون اسماء واتكلمت ولقتها بتقولي انا هروح احه ليه قالت ابوها تعبان بصتلها كدة وفهمت انها متناكه جلها مصلحه بفلوس قلتلها اوك علي راحتك وقفتلها تاكس ومشت رحت انا علي فاطمه قالتلي فين المزة قلتها طارت وحكتلها الحوار وادتها الحاجه اللي معايه ودخلنا قعدنا وسالتني عن مراتي وسالتها عملتي ايه مع دعاء لقيتها كستت ووشها احمر وقالت ولا حاجه قلتلها توته عليه انجزي قالت خلاص بقي قلتلها يعني حصل ضحكت قلتها لا هقلع واحكيلي غيرت هدومي وقعدنا حكتلي علي اللي حصل بينها وبين بنتها دعاء قلتها بهزار اشوف زغرتلي زغرة قلتلها احه ماهي كانت قدامي لوكنت عاوزها كنت خلصت وبعدين ما هي كانت مربوطه بالاندر والبرا مليش دعوة اشوف اصل انا عارف فاطمه لما بتهيج بضيع وتعمل اي حاجه المهم قلتلها بقلك ايه خديلك لبنتين وادخلي اديها اتنين وانا هتفرج بس قالت وبعدين قلتلها يلا بس وهي عند الدولاب قلتها هاتلي نص من الحبايه اللي عندك قالت شفت ناوي علي ايه قلتلها يا هبله هتخلصي معها واعمل انا وانتي ليله ضرب نار جابتلي نص الفياجرا وراحت عند بنتها وادتها لبنتين في بقها عملتلي شاي وانا قعدت علي الركنه وهي قعدت علي السرير وشويه وندهت علي دعاء وقلتلها متجي تقعدي معنا هي محرجه مش عارفه تبدئ معها ازي قدامي المهم انا فهمت قلتلها اشغل حاجه يا فطمه قالتلي مش عارفه جيت مشغل فيلم سحاق لبنت ومها محدش فيهم نطق قمت جبت الجل كان بطعم الفروله حدفتهلها حطتو جمبها وشويه وحطت ايدها علي وراك دعاء وبدائت تحسس عليها وبدئو يسخنو علي بعض وبدئت فاطمه تعصر في بزاز البت وكان باين عليهم الهيجان قوي قامت فاطمه مرة وحدة وقلعت العبايه وكانت لبسها علي اللحم وقلعت دعاء الترنج ومسكتها بوس في كل حته في جسمها وكانت فاطمه بتلحس في جسم دعاء ودعاء في ايدها زي العصفورة قعدت فاطمه وفتحت رجليها ونيمت دعاء قدمها وشدتها من رجليها لما وصلت كسها عند بقها وهي قاعدة وجابت الجل وحطت علي كسها وكانت فاطمه بتصرف زي المجنونه ومسكت البت فضلت تاكل في كسها وكس البت كان صغير وناعم قوي ومنظر فاطمه وهي بتاكل كسها يهيج اللي راضع تلج فضلت فاطمه تلحس في كس وطيز دعاء ودعاء عماله تقول اه ياماما اوف يا ماما احححح حلو قوي يا ماما كمان اوووووو اووووو احححححح حلو قوي اووووف غيرت فاطمه الوضع وعملت 69 فاطمه تحت ودعاء فوق وفضلو يلحسو في كساس بعض وكان المنظر حكايه انا بقي لعبت لعبتي وطلعت زبري وقعدت العب فيه وانا عارف ان فاطمه مش هتقدر وعارف ان دعاء بدور علي فرصه علشان تدوق طعمه سبتهم يلحسو في بعض ليغيرو الاوضاع ومرة وحدة حصل اللي انا عاوزة لقيت فاطمه بتمد اديها ليه وبتشدني طبعا في ثواني كنت في وسطهم عريان عملت فاطمه وضع الفرس ونيمت دعاء تحتها تلحس في كسها وهي بتلحس لدعاء وانا بلحس لفاطمه من وري وبقيت انا ودعاء بنلحس لفاطمه وانتهزت الفرصه وبقت ببوس في دعاء ولحس لفاطمه قومت فاطمه وخلتهم الاتنين يقعدو قدامي ويمصو زبري ودعاء كانت بتتعلم من فاطمه مص الزبر ومفيش دققتين وبقت محترفه زي امها في المص فضلو يمصو الاتنين وحده في زبري ووحدة في بضاني مديت ايدي سحبت الزبر الصناعي ولبسته لفاطمه في طيزها وخليت دعاء تلحسلها كسها ومسكتها قعدت اوسع في طيزها وحدة وحدة لحد ما دخلت 3صوابع وجيت قايم مدخل زبري وحدة وحدة وهي تصوت وتعض في كس امها ودخل كلو وسبته فيها محركتوش وبقيت ببوس في فاطمه وجايبها من شعدها وعمال امص في لسنها لحد ما لقيت دعاء هي اللي بتحرك في طيزها وبتنيك نفسها عدلت نفسي وابتديت انيك في دعاء وهي عماله تصوت وتعضعض من الوجع في زنبور امها وتحرك بايدها الزبر الصناعي في طيز فاطمه وانا ابتديت انيك بقوة وارزع في طيز دعاء واطلعو مرة وحدة وادخلو في بق فاطمه تمص فيه وبعدين جبت فاطمه وضع الفرس ونيمت دعاء قدمها فشختها فاطمه وقعدت تلحس في كسها وانا مسكت فاطمه ظرفتهلها في كسها مرة وحدة والاهات بقت حكايه اللي بتقول اه يا ماما احححح يا ماما اووووو ف مش قادرة يا ماما حلو قوي يا ماما وفاطمه اهاتها مكتومه في كس بنتها وانا عمال اقلها متكيفه يا متناكه حلو يا شرموطه احه يا شرميط وبقيت بنيك فاطمه بصناعي في طيزها وبزبري في كسها وفاطمه عماله تجيب غرقتني وغرقت السرير ونفجر لبن زبري في كس فاطمه واترميت جمبهم علي السرير واخدتهم الاتنين في حضني وفضلنا نايمين لصبح قميت الصبح اخدت دش ونزلت علي الشغل وكان صباح جميل مع اجمل اصتباحه لوحدة منقبه صوتها حكايه وجسمها حكايتين بتسالني عن المصنع اللي انا شغال فيه ..

النهاية
 

الميلفاوية الذين يشاهدون هذا الموضوع

مواضيع متشابهه

أعلى أسفل