ق
قيصر ميلفات
زائر
في البدايه احب اقول ان ديه اول مشاركه ليا علي منتدي واتمني القصه تعجبكم في احداث حقيقه واحداث من واحي الخيال واتمني القصه تعجبكم
الجزء الاول
سعات كتير بسال نفسي ايه الي وصلني لكل الي انا فيه دلوقتي ويا تري هفضل كدا ولا ممكن أخرج من الدائره الغريبه الي انا دخلت نفسي فيها الاول اعرفكم بنفسي انا عمر عمري 30 سنه من القاهره دلوقتي انا صاحب واحده من اكبر شركات الاسمده في الوطن العربي اسرتي مكونه من ابويا عادل وعمره 60 سنه وامي نورا عمرها 50 بس عمرك ما تقدر تديرها سن دا قوامها ممشوق بشرتها بيضاء زاي اللبن وبزازها مشدوده وكبيره وطيزها متوسطه بس لما بتمشي بتترج بطريقه تخلي اجدعها زبر يقف احترام ليها واخويا كريم اصغر مني ب6 سنين بس دماغ في هندسه ودلوعه العيله بتاعتنا اختي الصغيره قمر وهي اسم علي مسمي بشره بيضاء وعيون الملونه والعود الفرنساوي بزازها وطيزها متوسطه بس كسها الاحمر ملوش حل تبقي عايز تأكله هي ديه اسرتي الي جابها وحال العيله كلها اتشقلب من كام سنه بسببي.
الحكايه بدأت وانا عمري 17 سنه شاب محترم وابن ناس من اسره بسيطه عشان كدا كنت بشتغل عشان اقدر اساعد والدي في المصاريف كنا قاعدين في بيت عيله و جدي بيحب يجمع العيله كلها في بيته يوم في الاسبوع وكان ابويا ليه تلات اخوات ولاد واخت بنت
عمي هشام ودا كان اصغر. من ابويا بسنتين كان موظف في وزاره شباب راجل حازم وصعب ومن أقل حاجه بيتعصب ومراته نجلاء ست بيت بس فرسه زاي ما الكتاب بيقول وبنته نور وابنه محمد و دول اقرب اتنين ليا لأنهم بس ولاد عمي لكن هما اخواني في رضاعه وعمي تاني هو اشرف دا فاتح محل قطع غيار سيارات وعايز في الشرقيه هو ومراته رشا عشان كدا مش بنشوفهم غير لما بنسافر ليهم وعمي تالت عمر ودا اخر اخواته واكتر واحد العيله بتحبه وكلنا متعلقين بيه لكنه شغال في نوبه في سياحه وعمتي رباب وديه عندها تلات بنات نرمين ومريم وساره وعاشين في شرقيه مع عمي في بيت العيله هناك .
في يوم العيله كلها متجمعه جيت انا ومحمد من برا كنا في شركه بندور علي شغل عشان نقدر نساعد في مصاريف وبعد ما جينا وقعادنا
جدي: عملتوا ايه يا ولاد
انا: الحمد**** يا جدي لقينا شغل في مطعم كويس بس في مشكله
عمي هشام: مشكله ايه اوعي يكون في حاجه مش مظبوطه في شغل دا ياض
محمد ؛ اهدي يا بابا شويه عمر مقالش كدا كل الموضوع أن شغل في مرسي مطروح وهنسافر بعد اسبوعين
عني هشام: ومين بقي يا روح امك الي قال إنكم هتسافروا ولا انتو فاكرين انكوا ملموس كبير
انا طبعة قاعد ماسك نفسي من كلام عمي وعايز ارد عليه لكن مش قادر احترام لجدي وابويا لكن بعد جمله ديه طحت فيه
انا : بقولك ايه يا عمي ابنك عندك اعمل في الي انت عايزه لكن أنا ولله ابويا **** يخليه عايش لسه مجرلوش حاجه عشان تقولي اعمل ايه. معلش ايه. كلمه ابويا هي الي تمشي عليا
وسبتهم ومشيت ومحمد جه ورايا قبل ما أبوه يطيح فيه بسببي وروحنا قعادنا في صالون عشان نتفرج علي تلفزيون وكل ستات كانت هناك
محمد : **** يخرب بيتك دا انا ابويا هيولع فيا انهارده بسببك
انا يا عم ميبقاش قلبك خفيف وبصراحه انت ابوك بوق ولا بيعمل حاجه احنا عايزين نشتغل يا عن ومكسب بالحلال عيب دا
طبعا كل الاذان الموجوده في الغرفه كانت مركزه معانا ومره واحده لقيت نور طاحت فيا
نور :ما تحترم نفسك يا عمر انت ازاي تتكلم عن بابا كدا انت اتجننت
انا : اه عندك مانع انتي مش شايفه ابوكي عمال يعمل ايه كل الي عايزه أنه يعمل فيها سي سيد
امي: بس يا ابني مينفعش كدا دا عمك برضوا
انا : ماشي يا ماما انا هقوم اطلع فوق احسن من كلام دا
نور: وانا كمان طاله اجيب موبايلي زمانه اتشحن
نجلاء : ماشي يا حبيبتي بس انزلي بسرعه عشان جدك ميزعلش
نور : حاضر
طلعت انا ونور وكنت انا ساكن في دور التاني ونور في دور التالت وانا طالع وقفت قدام باب شقتي ونور طلعت قدامي ورحت طلعت وراها وهي يا دوب فتحه باب شقه زقتها ودخلت جوا شقه وهي بتبصلي بخوف وبتقولي في ايه يا حيوان انت
روحت مسكتها من شعرها جامد وانا بقولها بقي انا يا شرموطه تزعقيلي قدامهم تحت لقيتها بتبصلي وعينها كلها دموع حقك عليا يا حبيبي بس انت عارف اني لو موقفتش في صف بابا هو بيعمل ايه
اوصفلكم نور (جسم كرباج زاي امها طولها وسط و وزنها حوالي 65 كيلو بشرتها قمحي وعليها بزاز كبيره قد بطيخه صغيره وطيزها كبيره ومدوره وفخاد مصبوبه حاجه كدا ملهاش حل )
روحت قافش في بزاز نور جامد وقولتلها والي بيكيف خرم طيزك يا متناكه ميتسمعش كلامه قالت دا انت سيدي يا عمر وانت عارف انا بحبك قد ايه وروحت واخد شفايفها في بوسه طويله طلعت فيها غلي من عمي وكلامه بس كنت حنين مع نور بمشي أيدي علي ضهرها ودخلت ايدي جوا البنطلون لحد ما وصلت لخرم طيزها ورحت رزعها بعبوص خلتها تتنفض قولتلها افعلي بسرعه انا هموت عليكي قلعت البلوزه الي كانت لبساها والبنطلون وكان تحتيهم برا ابيض وبانتي من نفس اللون علي لون جسمها القمحي كان شكلها يهبل روحت هاجم عليها وقلعتها البرا وفضلت ارضع بزازها بنهم شديد وأشد في كلماتها واعضها بروحها وهي عماله تتاوهه من الي بعمله وايدها بتلعب في وبس من فوق البنطلون رحت قلعته هو والي كسر عشان تقدر تاخد راحتها واول ما قلعت نزلت علي زبري وفضلت تمص فيه باحترافيه وانا قعد علي كنبه ونستمتع اوي بمصها ليا مكنتش عارفه تدخل زبري كله في بوقها هو طوله عادي حوالي 15 سنتي لكنه تخين وعريض فضلت تلعب بلسانها في رأس زبري لحد ما جبت اخري وروحت مقومها ومقلعها البانتي ومخليها وضع الدوجي ونزلت الحب كسها والحرم طيزها الي مجنني وفضلت الحس في كسها وافتح شفايف كسها والحس فيه من جواه والعب في زنبورها بايدي لحد ما هاجت خالص روحت تافف علي خرم طيزها
ومدخل زبري مره واحده في طيزها وصرخت صريخ هيام علينا المنطقه لولا أني دفنت وشها في مخده الكنبه وفضلت انيك براحه واحرك زبري جوا طيزها وهي بدأت تهدي وتتمتع
نور :ااه اه نيك جامد يا عمر افشخ لبوتك
،انا: انا هفشخ كسمك با شرموطه عشان تعرفي بعد كدا تزعقي فيا قدامهم تاني
نور : اه عاقبني ايوه عاقب كلبتك
روحت شاددها من شعرها ووفضلت انيك فيها جامد وفضلت انيك فيها حوالي ربع ساعه هي عماله تتلوي تحتي من الالم والمتعه وانا خلاص قربت اجيبهم لقينا باب الشقه بيتفتح
يا تري مين الي فتح الباب وايه الي هيحصل مستاني اعرف رايكم عشان هو يهمني جدا
طبعا اسف لو جزء مفيش فيه جنس كتير وكله كلام بس دا عشان الجزء الاول ولازم اعرف شخصيات وطبيعه علاقه بطل قصه بكل الي حواليه واتمني الجزء دا يعجبكم والاجزاء الجايه
الجزء الثاني
اولا انا بحب اشكر كل ناس الي شجعتني أن أكمل كتابه القصه انت. متعرفوش دعمكم عمل ايه بجد فيا وخلاني متلهف اني انزل الأجزاء الجايه في اسرع وقت وبشكل يليق بمنتدي كبير زاي العنتيل واتمني الجزء الجديد يعجبكم واستمتعوا بيه
اخر مره وقفنا وانا بنيك نور في طيزها وكنت خلاص قربت اجيبهم لكن باب الشقه انفتح فجاه وكانت مرات عمي نجلاء اول ما شوفناها نور وهي بتترعش وبتحاول تجيب هدومها عشان تغطي جسمها وانا زبري لسه واقف مش عايز ينام غير لما يجبهم ونجلاء مرات عمي لسه واقفه مكانها مصدومه من الي شافته ويا دوب كانت لسه هتصرخ روحت حطيت ايديا علي بوقها وشدتها جواه شقه وقفلت الباب وقولتلها طنط نجلاء ارجوكي اهدي وانا هفهمك
نجلاء : تفهمني ايه يا عرص انت يتمسك بنتي بتنيك اختك يا حيوان بقي انا ااتمنك علي بنتي وبيتي وانت تنيكها وراحت ناحيه نور الي كانت لتحاول تلبس هدومها وهي عماله تعيط قامت جيباها من شعرها وهي بتقولها وانتي يا شرموطه بتتانكي من ابن عمك كيك واكلك اوي يا متناكه انا هقول ابوكي وهو يخلص عليكوا انتو الاتنين ونزلت عليها ضرب بالاقلام ومع تاني قلم روحت عشان احوشها وأبطل ضرب بدل القلم ما يجي في نور جه علي وشي
انا سعتها خلاص دنيا بقيت قدامي اسود وبقيت شبه الطور سمي وموتي حد يمد أيده عليها روحت لوي أيدها ورا ضهرها جامد وانا بقولها جرا ايه يا لبوه مالك هو احنا عشان ساكتين هتسوقي فيها يعني بنت طالعه شرموطه لمين ما اكيد ليكي يا متناكه وعشان كدا زاي ما اتمتعت بطيز بنت هتمتع بكسك وطيزك يا لبوه وروحت زقيتها علي الكنبه الي كنت لسه بنيك بنتها عليها وغرقانه بعسل كسها وروحت هاجم عليها ومقطع الجلبيه الكانت لبساها و بنت الشرموطه مكنتش لابسه اندر تحت الحلبيه ويا لهوي علي الكس الي شوفته كس مربرب ولونه ابيض ولقيت كسها بينزل عسل قولت بس يبقي شرموطه بترسم الدور علينا وهي هايجه اصلا روحت حاطط أيدها الاتنين ورا ضهرها وهي عماله تعافر وتقولي ابوس ايدك يا عمر سبني بلاش تنكني مش هقول عمك علي حاجه بس بلاش تنكني ابوس ايدك بصيت لنور قولتلها ما تقومي يا لبوه تساعديني ولا هتفضلي متنحه لحد ما نتفضح راحت جات نور ناحيتنا وقولتلها انزلي الحسي كس امك بدأت نور تلحس كس امها نجلاء وهي عماله تعافر وتقاوم بس انا اقوي بمراحل ومش قادره عليا ونور محترفه عماله تلحس في كس امها وتطلع علي زنبورها وتعضه وترجع تفتح شفايف كسها وتلحسه من جوا وهي بتدخل لسانها في كس نجلاء ونجلاء خلاص بدأت تخف حركتها شويه وبدات تتمتع بلحس بنتها روحت انا نازل علي شفايفها وفضلت ابوس فيها براحه وحنيه عشان تهيج زياده و نزلت علي رقبتها ابوسها وهي كانت خلاص بطلت معافره وبدأت تتجاوب معانا فسيبت اديها وروحت قافش في بزازها جامد ولسه هطلع بزازها من البرا لقيتها خبطتني بعصايا كانت جمبها انا طبعا قومت من الالم وانا ماسك راسي ونور كمان قامت تبص عليا ونجلاء استغلت دا وقامت تجري علي اوضتها عشان تستخبي فيها روحت جريت وراها وصدرت رجلي وهي بتضغط علي رجلي بالباب حسيت أن رجلي هتتكسر روحت خبط الباب يكتفي وهي من قوه دفع اتكعبلت وانقلبت علي سريرها وانا روحت نطيت عليها ورشقت زبري في كسها وفضلت انيك فيها بعنف وغل وهي تحت مني بتعيط مش قادره تعمل حاجه وانا مطولتش لأن ديه كانت اول مره ليا انيك واحده من كسها عشان كدا جبتهم بسرعه في كسها وقومت من عليها وهي لسه نائمه علي سرير مش قادره تتحرك وابني خارج من كسها روحت جيت موبايلي وصورتها كام صوره وهي كدا وقولتلها لو اتكلمتي مع حد أو قولتله فضحتك هتبقي بجلاجل وعمي قبل ما يفكر يقتلني أو يقتل بنت هيكون مخلص عليكي انتي اسكتي وحافظي علي بيتك احسنلك وبعد ما الكل ينام تطلعي ليا علي سطح ولو مجتيش مش هيحصل طايب سامعه
نجلاء بكل خوف : سامعه هعمل كل الي بتقول عليه
اول ما خرجت لقيت نور بتلعب في كسها ولسه عريانه قولتلها يا شرموطه قومي نضفي المكان بدل ما نتفضح وانا هريحك بعدين يلا
نور: مش قادره يا عمر شكلك وانت بتنيك ماما كان حلو اوي وطعم كسها كان حلو تعالي كدا دوقه
جات تحيتي عشان تبوسني روحت زاقتها وقولتلها كفايه شرمطه يا وسخه بدل ما تحصل مصيبه تانيه يلا نضفي الدنيا وانا طالع فوق اريح واطلع علي سطح استني امك هناك وبعد هي ما تتطلع بساعه انتي كمان تطلعي فاهمه قالتلي فاهمه بس انت هتعمل ايه قولتلها هتعرفي لما تطلعي
وسبتها وطلعت وانا مبسوط بنيكه الي جات علي غافله ديه وانبك مين كمان مرات عمي الفرسه صحيح نسيت اوصفلكوا مرات عمي ( نجلاء بشرتها بيضاء اوي تحسها بتلمع وشعر البني الي شبه الحرير مهامه بجسمها اوي وزنها مش عالي هي مربربه شويه بس من غير كرش وعليها بزاز كبيره شبه المدافع وطيز كبيره ومدوره ) معلش بقي ملحتش اوصف كنت مشغول شويه معاها فوق نرجع لموضوعنا طلعت شقتي ودخلت اوضتي وانا فرحان وعمال افكر هعمل معاها ايه فوق وفجاه بدأت أفكر في عواقب الي عملته للاسف الانسان لما بيكون فرحان بحاجه عملها بينسي يحسب خطر من الي عمله وساعتها تيجي دنيا تفوقه وتضربه علي قفاه عشان تقوله البس يا حمار قعدت افكر مرات عمي لو اتجرات وقالت عمي اي لو طلقها بس انا مش هسلم لا من غضب عمي ولا ابويا والموضوع هيتعك علي الاخر مبقتش عارف اعمل ايه قولت استني لحد ما بليل واطلع السطح ولو طلعت نجلاء يبقي مش هتقول حاجه ؛ روحت المطبخ عملت كوبايه قهوه وفضلت العب علي موبايلي اضيع وقت وبعدها نزلت اتمشي في شارع لحد ما ليل دخل علينا وكانت ساعه 11 لقيت ابويا بيرن عليا قولتله اني كنت بتمشي ومحستش بالوقت وانا جاي في سكه طبعا روحت وانا خايف لا مرات عمي تكون قالت حاجه اول ما دخلت من باب العماره طلعت البيت لقيت ابويا وامي نايمين واختي قاعده بتتفرج علي تلفزيون فضلت قاعد معاها شويه بنكلم ونهزر وبعدين قولتلها اني مخنوق وطالع السطح شويه وبعدين هنام طلعت فوق علي سطح وفضلت قاعد حوالي ربع ساعه ولقيت نجلاء طالعه ولابسه روب وقفلاه وقفت قدامي
نجلاء : عايز ايه يا عمر مش كفايه الي انت عملته فيا دا حرام عليك دا انا حتي زاي امك زاي ايه دا انا امك فعلا ونور اختك الي بدل ما تاخد بالك منها تروح تنيكها ليه حرام عليك وفتحت في العياط جامد وبصراحه انا من اكتر الناس الي بتتختق من العياط بس بحب الي بيجي بعده روحت ناحيتها وفضلت اطبطب عليا وقولتلها يا نوجه انتي مش فاهمه حاجه خالص كل الي حصل دا غصب عني صدقيني انا خفت لما قولتي انك هتقولي لعمي معرفتش اعمل ايه وانتي ضربتيني وانتي عرفاني مش بطيق حد يمد أيده عليا وموضوع نور انا عملت كدا لاني بحبها اوي وكان نفسي لجوزها وتبقي مراتي
نجلاء مراتك ازاي وهي اختك يا مجنون انت
انا : ما انتي وامي السبب حد قالكم ترضعونا احنا الاتنين ليه الانسانيه ال جيده الي حبتها والي حسيت انها هتعوضني عن كل الي فات في حياتي تبقي اختي
نجلاء حطت أيدها علي وسطها وهي بتقول : الي فات في حياتك هو انت شوفت ايه في حياتك يا حته عيل
انا :, احا كل الي عملته فيكي دا وعيل شكلك كدا عايزه جوله تانيه عشان تعرفي العسل يقدر علي ايه
لقيت جلاء بتبصي حتي بصه خلت زبري يقف في ثانيه وهي بتقول بصوت كل محن : اتلم يا واد دا انت غشيم انا ست رقيقه واحب الي يعاملني بالهداوه مش يهبد فيا زاي الطور دا انا كسي اتهري بسببك بس أن جيت الحق زبرك كيفني شويه اهو احسن من العرص الي تحت الي زوبره قد ضياع وبيجب بسرعه
انا : اه هو عشان كدا عصبي بيحاول يداري خيبته
قالتلي اه يا اخويا المهم هتمتعي المره ديه ولا هتطلع طور
قولتلها دا انا هخليكي تشوفي ال يا انهارده روحت واخدها علي أوضح فوق سطح كنا عاملنها عشان لما بنحب نقعد فوق اول ما دخلنا الاوضه لقيتها فكت الروب لابسه قميص نوم اسود قصير بالعافيه مداري كسها ومبين جزء من طيزها وومفتوح من الجنابة ومكنتش لابسه تحته برا طبعا لحم الابيض دا وهو عليه قميص زاي دا كانت فرسه علي حق روحت واخد شفايفها في بوسه حنينه اوي وكانت ايدي بتلعب في بزازها براحه فضلنا كدا حوالي خمس دقائق وانا عمال ابوس في شفايفها وانزل علي رقبتها كانت ريحتها حلوه تدوخ قومت وقلعها القميص وفضلت بالاندر بس نيمتها علي سرير ونزلت علي بزازها ارضعهم جامد اوي وافرك حلمات بزازها بايدي وهي تتاهوه ااااه أرضه كمان يا عمر مش هي ديه البزاز الي كنت بترضع منها زمان اااه أرضع من بزاز امك ومتعها كلامها هيجني فشخ فضلت ترضع في بزازها وبعدين نزلت علي بطنها بفضلت الحس فيها ودخل لساني جوا سرتها وهي تصوت من المحنه الي هي فيها وكسها بقي غرقان وفضلت نازل لحس لحد ما وصلت الكنز كسها المربرب المره ديه هتمتع منه بمزاج قلعتها الاندر ونزلت الحس كسها اول ما لمسته بلساني حسيتها اتكهربت وانا تهت في طعم عسلها كان طعم كسها وريحته حلوه اوي ومفيش زيها نزلت الحس كسها بنهم شديد اوي وهي تتأوه وانا مش عاتقها وتفضل تقولي حرام عليك دخله بقي مش قادره وانا ولا هنا دخلت صباعين في كسها وفضلت انيكها بيهم وهي بقيت خلاص بتتلوي تحتي وتصوت وتشخر انا مش مصدق ايه المره الهايجه ديه معقوله ديه نجلاء مرات عمي المحترمه مركزتش اوي لاني لقيت شلال عسل انفجر في وشي غرفتي وفضلت اشرب من عسالها كان طعمه حلو اوي نقومت وقفت وقلعت هدومي كلها وهي اول ما شافت زبري نزلت تمص فيه باحترافيه وانا مستمتع اوي ولقيتها نزلت علي بيوضي وتلحش فيهم هيجنني بنت الوسخه وهي بتبصلي بطريقه بنت متناكه كنت خلاص هجيبهم روحت منيمها ودخلت زبري في كسها وفضلت انيك فيها براحه وبعين اسرع لحد ما قربت اجيبهم لقيتها بتقولي استني شيل زبرك من كسي قولتلها ليه قالتلي اعمل كدا بس شيلت زبري وهي قعدت تمصه شويه تمص بيوضي شويه وانا مش فاهم في ايه ولقيتها طلعت علي شفايفي وفضلنا نبوي بعض لقيتها بتقولي خلاص دخله ونيك براحه دخلته في كسها وفضلت انيك براحه وهي عماله تقول **** كمان يا حبيبي نيك كمان نفسي عمك العرص يبقي شايفك وانت بتنكني اااه قولتلها شكلك بقالك مده متنكتيش يا لبوه وفضلت ادق فيها جامد لحد ما جبتهم في كسها وهي كانت لسه فضلت تلعب في كسها حوالي دقيقتين وبعد كدا جابتهم ولقيتها باصتلي وبتقولي متشكره اوي يا حبيبي علي نيكه ديه انت رجعتني لدنيا قولتلها عجبتك باستني من لوفي وقالتلي انت جامد ويجي منك بس لسه شويه قولتلها يعني ايه
نجلاء : اول حاجه لازم تتعلمها انك متجبش غير لما ست تجيب الاول غير كدا الست هتركبك حتي لو كنت عنتيل معاها من دقيقتين تاني حاجه مينفعش تجيب لبنك في كس ست ممكن تحمل منك وتلبس مصيبه يا حمار انا عشان مركبه لولب مش فارقه معايا لكن غيري ممكن ميعملش حسابه فهمت قولتها اه فهمت شكلك كدا هتعلميني حاجات كتير قالتلي اصبر بس وهتشوف هخليك لو نمت علي اجدعها فرسه تخليها تحلف وتتحالف بيك بس المهم بقي قولي
انا : ايه يا عسل ااؤمري
نجلاء : ايه موضوع انك بتحب نور ومن أمته وانت بتنيكها
انا : يا ديه حكايه طويله شويه بس متعبه بصي يا ستي الموضوع بدأ ..............
وهنا ينتهي الجزء بتاعنا وهنعرف ازاي انا بقيت انبك نور وايه الحكايه المتعبه ديه
انا حابب اشكركم تاني علي تفاعلكم مع القصه لانه فعلا بيشجعني جدا جدا اني اكمل واي حد عنده ملاحظات سواء الجاليه أو سلبيه علي قصه يقولها لان اكيد رايكم بيفدني جدا
الجزء الثالث
انا : ياا ديه حكايه طويله اوي ومتعبه بصي يا ستي الموضوع بدأ لما كنت في تانيه ثانوي وحققت الي كنت عايزه وكونت فريق خاص بيا لقيت هناك البنت الي كنت بحلم بيها دائما كانت جميله وطيبه ورقيقه خطفت قلبي بس كان صعب تلاحظني اديكي شيفاني بكرش ومش مهتم بشكلي أو مظهري كان الموضوع صعب فضلت اعافر واخد بالي منها ومن تصرفاتها وتساعدها لحد ما قدرت اخليها تحبني كنت بحب اتكلم معاها في اي حاجه المهم اسمع صوتها ومع اني كان نفسي فيا جدا وكنت بشتهيها لكن عمري ما عملت حاجه تبين دا كنت عايزها تكون مراتي حلالي بس للاسف هي كانت عايزه جنس والشهوه تصوري لقيتها في يوم بتقولي انا عايزاك
نجلاء احا هي الي قالتلك
انا اه بس انا رفضت مكنتش عايز اعمل كدا معاها هي معجبهاش الموضوع وسابتني عشان تدور علي الي يقدر يمتعها طبعا حالتي نفسيه بقيت سيئه جدا ومكنتش عارف اعمل ايه
نجلاء و دا ايه علاقته بنور بنتي
فلاش باك
لما ملقتش حد تقدر تحميله ويساعدني روحت لنور عشان اكلم معاها انتي عارفه انها بنسبالي اختي وصحبتي
لما روحت لقيتها عند جدي تحت ومحدش في البيت وهي قاعده في صاله وماسكه الموبيل وعماله تضحك قعدت جنبها وقولتلها
نور انا مخنوق وعايز اكلم معاكي وهي ولا هنا ولا كاني كنت بكلم معاها ولا جمبها اصلا روحت شاخط فيها انتي يا زفته عايز اكلم معاكي
نور في ايه ياعمر حرام عليك فصلتني يا اخي عايز ايه
انا مخنوق ساره سابتني عشان رفضت اني انام معاها انا مش فاهم هي ليه تعمل كدا انا حبيتها وعايز احافظ عليها ليه تعمل في تسيبني عشان كدا
نور هو دا بقي الي مدايقك يا عم انت طلعت تافه اوي وقفل البنت يا عمر مش اي راجل يملاء عنيها ومدام قالتلك انها عيزاك يبقي انت عجبتها ودخلت دماغها يبقي يا عبيط بلاش هبل واعمل الي هي عايزه انت خسران ايه يعني ويا عم لحد ماتتعود علي الموضوع بلاش تنيكها اعملوا سكس فون
انا بسمع كلامها وصد م معقوله ديه نور الي انا اعرفها ازاي بقيت كدا ازاي تقول الألفاظ ديه وتقولي اروح انيك ساره
لقيتها قامت وهي بتقولي بقولك ايه انت صدعتني انا هروح اعمل شاي اعمل. قولتلها غوري
فضلت قاعد شويه وهي جوا المطبخ وانا زهقت قولت العب اي حاجه جيت افتح موبايلي لقيته فاصل شحن قولت خلاص اخد موبيل نور العب عليه شويه وانا اساسا عارف الباسورد فتحته وكان الموبيل مقفول علي شات معين لواحده صحبتها اسمها نورا بس لفت نظري اخر رساله مبعوته كانت بتقول شرموطي راحت فين انا بقيت مش عارف أو مش فاهم حاجه لما طلعت فوق شويه عرفت انها بتكلم شاب وبعتاله صور وفيديوهات وهي عريانه وبتضرب سبعه ونص طلعت فوق شويه لقيت صوره لمرات عني بقميص نوم وبزازك وفخادك باينين طبعا أنا مستحملتش ندهت عليها وقولتلها تطلع فوق وتستناني في الاوضه الي فوق سطح هي اول ما شافت موبيلها في أيدي طلعت جري من غير ما تتكلم وانا طلعت وراها ولما دخلت الاوضه لقيتها حاطه راسها في الأرض مش قادره تتكلم انا مش عارف اعمل ايه في الموقف دا دمي ليغلي ومش عارف افكر روحت ناحيتها ولسه جاي ارفع أيدي عشان اضربها لقيتها فتحت في العياط قولتلها ايه الي انا شوفته دا مين الواد دا يا وسخه مين قالتلي دا زميلي في المدرسه وانا وهو بنحب بعض قطعتها وطبعا قالك انت لما يخلص الثانويه العامه هيجي يتقدملك عشان يكون خلاص بقي راجل ويقدر يعتمد علي نفسه فجاه بطلت عياط وبقي علي وشها استغراب بصتلها وانا يبتسم وبقولها ايه مستغربه من اني عارف هو قالك ايه معلش أصلها اسطوانه مشروخه حتي مش بتتجدد ليه تعملي فينا كدا ليه ترخصي نفسك ليه تعرينا وتركبينا العار طول عمرنا وكل دا عشان ايه عشان خاطر شهوتك في ايه ملكوت مش بتفكروا غير في جسمكم عايزين الي يبعبصكم وينكم تفضحينا عشان خاطر شهوتك هي سابتني عشان خاطر شهوتها متعتها كلكو واحد قولتها هو نام معاكي ولا كان الموضوع صور وبس قالتلي بصراحه ناكني من طيزي ددمم نطر في نافوخي وروحت نازل علي وسهل بقلم مخبرين وانا أيدي تقيله لدرجه منخيرها نزفت وفضلت اضرب فيها وانا مش حاسس وانا شايف صوره ساره وسلمت صوتها وهي بتقولي انت مش راجل لو كنت راجل كنت عرفت تكفيني وتمتعني ليه ليه تخون حبي عشان خاطر رغبتها معقوله الشهوه والجنس اقوي من الحب ليه وفوقت من الي انا فيه وبعدين عنها وهي بقيت مكسره من كتر الضرب لقيتني ببصلها واقولها مش انتي عايزه تتناكي انا هنيكك واكفيكي يا متناكه لحد ما تتجوزي ونخلص من قرفك وروحت ناحيتها وقلعتها التيشيرت من غير تقاووم هي مفيهاش حيل أساسا بسبب ضرب فكيت السونتيان وشوفت بزازها الي شبه البطيخ الصغيره وجسمها الابيض هجت جامدوقلعت ولقيت ملط وروحت منيمها علي سرير ونزلت ارضع في بزازها ولقيت كلماتها نافره اوي بنت المتناكه وهي عماله اتوحوح وتتلوه وتشد في شعري وتقول ااااه كمان عمر ارضع بزازي شد كلماتي افشخ منيوكتك وانا مش عاتق بزازها الجامدين دول وبقيت بفعص فيهم زاي الليمون وهي تصرخ باعلي صوتها افشخني نيكني اااااااااه وقومت طلعت علي رقبتها ابوسها براحه وبعدين اطلع على شافيفها وابوسها بعنف كنت بتكلم كان طعامهم حلو بجد ورحود قائم من عليها وبعدت وهي جات عليا وبتقولي وقفت ليه انا عيزاك كلمه سمعت في نفوخي سمعتها بصوت ساره سابتني عشان شهوتها روحت ن انها علي ركبها وقولتلها مصي يا شرموطه وبدأت تبوس في زبري والحس الرأس وبعدين تدخله في بوقها كان بوقها سخن ورطب كنت مستمتع اوي ومغمض عيني سامع صوت وهي بتقوليغور من قدامي ما انت لو كنت راجل كنت عرفت تكفيني وتمتعني ومتسبنيش انا اتعصبت اول ما افتكرت كلامها وروحت حاضر زبري في بوق نور لدرجه انها كانت هتتخنق وخرجته من بوقها وفضلت تكح لحد ما هديت روحت دخلته تاني في بوقها وفضلت انيكها في بقها جامد وبعدين روحت قلبتها علي بطنها ودخلت زبري في طيزها مره واحده لقيتها صوتت صويت كان هيلم علينا الخلق لولا أني دفنت وشها في المرتبة وبعد كدا بقيت انيك فيها براحه لاني اتاكدت أن الخول بتاعها زبره مش كبير وبدأت انيكها براحه عشان تتعود عليه وهي عماله تتمنيك وتتلبون
نور اااااه نيكني افشخني يا دكري انا المتناكه بتاعتك افشخ طيزي اااااااااه
وانا تحت جامد عليها وبقيت أدق فيها جامد لحد ما اتشنجت وجابت شهوتها روحت قمت من عليها وبتقولي وقفت ليه انا لسه مشرعتش منك بصتلها وقولتلها بمزاجي يا شرموطه بمزاجي روحت زقيتها ورميها علي ضهرها ونزلت الحس كسها كانت ريحته حلوه اوي وتهيج وبدأت اكل فيه بنهم شديد وافتح شفايف كسها والحس من جوا وطلعت عند زنبورها واول ما لمسته بلساني جابت شهوتها للمره تانيه طلعت عليها وبدأت فرشلها كسها وابوسها وأرضه في بزازها وهي بتتلوي تحتي وخلاص البت ماتت مش قادره تعمل حاجه وكنت بحبك زبري في زنبورها لحد ما جابت المره تالته وانا كمان جمتهم علي وشها وهي بدأت تاخد لبني ويتبلعه بعد ما خلصنا نيمنا علي سرير مهدودين وبتقولي متشكره اوي يا حبيبي علي نيكه ديه انت ازاي مش موافق تنيك ساره دا البت هتتمتع اوي بيك وبزبرك دا ليه قولتلها ملكيش فيه وخليكي في نفسك ومن انهارده انتي شرموطه بتاعتي لحد ما نجوزك ونرتاح من قرفك اذا عرفت بس انك بصيتي علي شاب هدفنك مكانك فاهمه
نور فاهمه يا تاج راسي انا عاوز ايه بعد كدا انت مكفيني
انا طب انزلي يلا ونضفي نفسك بسرعه جات تلك هدومها وتنزل قولتلها استني انا شوفت صوره امك وانتي بعتاها لواد دا يعتيها ليه
نور هو قالي أنه عايز يشوف جسم امي عشان يشوف مين فينا احلي انا رفضت وبعدها هو قفش وبطل ينكني وانا كنت محتاجه فضطريت اوافق
انا طب هاتي اسمه وصورته ورقم تلفونه وعنوانه يلا
عوده للحاضر
بس يا ستي ديه كل الحكايه
نجلاء انت هتستهبل عملت ايه في الواد والصور ديه فين دلوقتي
انت وانتي مالك انا اتصرفت خلاص
نجلاء متهزرش يا عمر انت عملت ايه
انا هقولك بعدين يلا انزلي دلوقتي عشان جوزك ميصحاش وتبقي مصيبه واه يا ريت تبطلي تفتري علي الراجل عمي مكيفك علي الاخر يا شرموطه انتي بس الي بتحبي تاخدي في اخرامك كلها زاي شقه المعادي
لقيتها ا
ارتبكت واتلعثمت وهي بتقول انت جبت كلام دا منين
انا انا محدش يسالني عرفت ازاي جبت كلام منين انا لو عايز اعرف هعرف واجيب اي حد تحت رجلي يلا أنزلي
نزلت نجلاء وانا نزلت وراها ودخلت اخدت دش ونمت عشان شغل بكره وصحيت علي صوت كركبه في الاوضه فتحت عيني لقيت اختي عماله تقلب في درج بتاعي قومت زعقت فيها وبقولها انتي بتعملي ايه وبدوري علي ايه في درجي قالتلي ايه يا عم خضتني انا كنت بدور علي شاحن بتاع ماما
انا طب غوري يلا
طبعا أنا صحيت كانت ساعه 2 الضهر دخلت غسلت وشي وطلعت اي حاجه اكلها وانا قاعد علي سفره باكل لقيت قمر واقفه في وشي ومركزه معايا اوي ومقربه وشها مني جامد ومركزه في عيوني بصراحه انا اترعبت لان البت ديه محدش بيقدر يتوقعها لقيتها بطلع لسانها وتلعب بيه علي مناخيري حركه مستفزه اوي روحت بعدت عنها بقولها انتي هبله يا بت انتي في ايه
قمر هششششششش هات ايدك
انا مديت أيدي عشان اخلص لاني عايز اخلص فطاري وانزل لقيتها ماسكه أيدي وبتقرب وشها جامد قولت هي البت اتعلمت قراءه الكف ولا ايه بالظبط فقولتلها ايه يا ست العرافه شايفه ايه
قمر بسسس صباعك دا ولقيتها راحت نازله عضاهه كأنها هتاكله وانا روحت مصوت يا بنت العضاضه وطلعت تجري وانا وراها عايز امسكها لقيتها وقفت فجاه بصيتلي بعيون بريئه اوي لقيتها بتقولي قرب انا مش اتعلم من الي فات لا لقيت نفسي بقرب منها قالتلي بص فوق وشاورت علي سقف انا يا دوب بصيت لقيت قلم نازل يطرقع علي وشي وراحت جريت من بين رجليا وفتحت الباب وجريت علي تحت قولت لما ارجع لك يا اوزعه هوريكي المهم خلصت اكلي ومحدش لسه جه قولت اكيد تحت عند جدي قومت لبست ونزلت تحت لقيت جدي ومحمد قاعدين يتكلموا واول ما قعدت لقيت محمد بيقولي ايه يا عم هنعمل ايه احنا تدريب هيبدا الساعه 5
انا يا ابني انا عايز اروح بس مينفعش اروح من غير ما اقول ابويا وهو يوافق انت عارف كويس اننا لسه في شهادات وفلوس هنجيب منين
جدي متقلقش يا عمر ابوك موافق من امبارح وموافق علي سفر وانا قعدت مع ابوك يا محمد واقنعته و خليته يوافق شدوا انتو حيلكوا عشان خلاص انتو داخلين علي مفرمه
محمد. ايه يا جدي الاوفر دا هو احنا رايحين نحارب دا احنا يا دوب جرسونات
جدي اعتبرها تخاريف راجل عجوز بس مهما كان الشغل انتو خلاص دخلتوا دنيا الي بجد وهتبدا تلاعبكوا
انا تلاعبنا ازاي يا جدي
جدي يا ابني هو انت فاكر أن دنيا حلو بس لا انت لسه هتشوف كتير هتشوف أصناف من البشر تخلي شعر يشيب طيب والخسيس الشيطان واللئيم وانت لازم تتعامل معاهم وتفضل مفتح عشان تتعلم بس عشان تتعلم لازم تكون هادي وصبور الاندفاع سعات حلو لكن الطيش آخرته وحشه الدنيا هتخليكوا تشوفوها لاول مره علي حقيقتها خدو بالكم من بعض واوعوا تفضلوا حد علي بعض انتو ضهر والسند محدش هيخاف عليكم اكتر خوفكم علي بعض فاهمين
محمد فاهمين يا جدي يلا يا عم بسرعه قبل ما جدك يفتح تاني
جدي ماشي يا محمد بس افتكر كلامي قدام هتعرف قيمته ويا عمر اياك والغضب الغضب يسعني بصيرتك ويخليك مش شايف كويس فاهم يلا اطلعوا اجهزوا عشان شغل
قومت لبست وجهزت نفسي قميص ابيض بنطلون اسود جزمه سوداء متلمعه حاسس اني عريس المهم روحت هناك انا ومحمد في المعاد وقابلنا المدير وسلمناه الورق بتاعنا واخدناه معاه علي المطبخ احنا استغربنا ليه المطبخ احنا مكانا الصاله المهم لقيته بيقولي انت هتفضل هنا يا عمر في المطبخ لحد ما ارجعلك تعلي يا محمد شيف فرحات خد بالك منه علي ما ارجع طبعا أنا مش فاهم انا لسه افضل في المطبخ ومحمد يخرج الصاله هو احسن مني في ايه المهم لقيت الشيف بيديني قائمه الطلبات وبيقولي انت تاخد دا وتحفظ كل طلبات والاسعار فاهم قولتله حاضر وانا من مميزاتي أن ذاكرتي قويه عشان كدا مخدتش غير ساعه وكنت حافظ القائمه كلها والمدير جه والمفاجات اني هدرب علي أيده هو شخصيا ودا حاجه فرقت جامد لانه اداني خبره واسرار كتير مكنش حد هيعرفها وبدأت الشغل وعدت الايام وانا لسه في المطبخ ب بلغ الطلبات وتراجع عليها لحد شهر رمضان ما جه ولقيت المدير بيقولي اطلع الصاله هتقف استقبال قولت اخيرا هخرج وبدأت استلم مكاني كان مهمتي انتي استقبل واوصل الزبائن للطربيزات واسلمهم القائمه وبس وارجع مكاني ولقيت نفسي بتعامل مع كل الجنسيات عرب وخلايجاه اجانب كله ولاني كنت احسن واحد في المطعم بيكلم انجليزي كانوا بيصدروني انا ليهم وبدأت اتعلم الشغل صح ومظبوط لحد ما دخل علينا اربع بنات سوادنين بس ايه اجسام جباره مقلكوش عملين ازاي عود فرنساوي وبزاز مرفوعه وبشره سمراء حاجه خرافيه وكانوا لابسين عبايات سوداء بتقولي امال عرفت مواصفاتهم ازاي يا عم الظريف هقولك اصبر وانت تعرف يا خفيف وانا وصلتهم لطربيزه بتاعتهم ورجعت وقفت جمب محمد وفجاه لقينا الاربع بنات مركزين معانا اوي محمد راح اخد الطلبات ودخل يوصل الاوردر وانا روحتلهم عشان اظبط الطربيزه مناديل والمعايق والشوك وكدا وانا بظبط الدنيا لقيت واحده من البنات ماسكات أيدي وبتقولي انا مو مرتاحه هون قولتلها يا فندم احنا تحت امرك شوفي انتي عايزه تقعدي فين واحنا ننفذ احنا يهمنا راحتك معرفش بنت فهمت ايه انا لقيتها فجاه بتقلع الطرحه وبتفتع العبايه ولقيتها لابسه بنطلون جينز ازرق ديق اوي وتيشرت كات مفتوح ومطلع مص بزازها برا وانا مبحلق في بزازها ومش مصدق الي شايفه بس فوقت لاني في شغل ممكن اترفد فيها ديه فاسبتهم ومشيت لقيت ست خليجيه كان في تربيه قريبه منهم بتنداه عليا روحتلها وقولت تحت امرك يا فندم لقيتها بصتلي وبتقول عجبتك قولتلها هي مين يا فندم قالتلي البنت بس تعرف انا احلي ولقيتها مطلعه صوره ليها وهي ملط وحسيت اديها علي زبري انا انتفضت ونسبتها ومشيت ودخلت الحمام ضربت عشره وخرجت من كتر الهيجان احا المتناكين دول عايزين ايه بظبط المهم خرجت الصاله لقيت ست الخليجيه مشيت وقاعد مكانها شب والبنات الاربعه في واحده ناقصه رجعت وقفت جمب محمد وسألته ست مشيت قالي اه نسيت بس سلالم الكارت دا والداني كارت مكتوب عليه اسم الست ورقم والعنوان هي ليه سالت كارت بتاعها هي عايزه مني ايه بظبط قولتله والبنات دول في واحده ناقصه راحت فين قالي الست الخليجيه مشيت وقاعد مكانها شب دا ومعاه صحبه فضل يلاغي في البت لحد ما أحدها علي الحمام غالبا بيروق عليها قولتله احا احنا في رمضان لقيته بصلي باستغراب وقالي هما شرام بيفرق معاهم رمضان من شوال اهبط يا عمر فضلت واقف شويه ولقيت البت جات ورجعت قعدت والواد تاني جه وقعد مع صاحبه وشكله مبسوط اوي البنات قامت حاسبوا ومشيوا لكن مش زاي ما دخلنوا كانوا لابسين عبايات خرجيب بتضرتات كات وبنطلونات محزقه كأنهم خارجين من نايت كلاب بس وهما ماشيين أدت للشاب ورقه قولت معلش انا مش قرني وهطلع ميتين اهلك انهارده كنا ساعتها فاضل ساعه الا ربع علي فجر الراجل طلب الاوردر وانا وصلته وكان الشيف بيحضر السحور قولتله شيف عايزك تأخر الاوردر دا قالي ليه قولتله تربيه هو فهمني من غير كلام وقالي تمام وفضل ماخر الاوردر جامد لحد ما اتسحرنا وبعد كدا سلمني الاوردر سخن لسه طالع قبل الفجر بخمس دقائق خرجت الاوردر والراجل قالي عايز مياه روحت اجيب المياه واتاخرت شويه رجعت لقيته ملحقش ياكل حاجه ولسه هيشرب المياه الفجر اون واللقمه وقفت في زوره رحت رازعه واحده علي ضهره عايز أنقذ الراجل يا جدعان غلطان انا المهم لقيت راجل بيقولي انت أخرت الاكل ليه قولتله يا فندم مش ذنبي حضرتك كنت عايزه ناي طبعا معرفش يكلم وقالي لفه تيكاوي ورحت لقيته تيكاوي بعد ما عرفته شطا عشان يوحوح براحته في البيت اصل انا مش قرني وبعد الموقف دا بكام يوم كنا خلاص تتحدد معاد سفر لمرسي مطروح
وبكدا ينتهي الجزء التالت طب ايه الي هيحصل في مرسي مطروح ايه حكايه ست الخليجيه
بس السوائل الأهم و دا انا عايز اجابه منكم انت. لو مكاني هتعملوا ايه مع الواد الي ضحك علي نور بنت عمي
منتظر ردودكم وناس الي اجاباتها هتكون صحيحيه هنزل أسماؤها مع الجزء الجاي
حابب اشكركم جميعا علي تشجيعكم الحار ونصائح الي بتاكدلي قد ايه انتو فعلا عايزين القصه ديه تستمر وتكون في احسن صوره وبشكر اخواتي ابداع وChanbero لان حقيقي انتو الاتنين اكتر من اخواتي ونصائحكم وخوفكم عليا وعلي منظري وتشجيعكم فاق كل الحدود اتمني الجزء دا يعجبكم هو نفسه ش جنس كتير بس هو مهم عشان الأجزاء الجايه
اولا انا بعتذر عن غيابي طول الفترة الي فاتت وان الجزء دا أتأخر بس كان عندي شويه مشاكل وعشان اقدر اكتب حاجه تليق بيكم التعليقات الي فاتت كانت لتوضح المشاكل الي في القصة وانا بشكر كل الي شارك برأيه سواء ايجابي أو سلبي لأنه كله بيفدني بصراحه وبنسبه لسؤال الجزء الي فات هنزل اسماء اقرب توقعات للي حصل في اخر الجزء
الجزء الرابع
انا دلوقتي قاعد في بلكونه الشقة بتاعتنا ماسك كوبايه القهوة وبشرب فيها براحه وانا مستمتع بحاول اخفي توتري من الي جاي اول مره اسافر لوحدي واقعد حوالي تلات شهور بعيد عن اهلي ومع ناس غريبه معرفش ايه الي هيحصل بضبط لقيت والدي جاي يقف جمبي وبيقولي : مالك شكلك مش عاجبني لو خايف من شغل دا متروحش وشوف اي شغل تاني ولو مش عايز تشتغل خالص دلوقتي مفيش مشكله انت داخل علي ثانويه عامه
انا : لا يا بابا هروح لازم اعتمد علي نفسي شويه انا خلاص كبرت وحضرتك كتر خيرك عملت الي عليك ولسه الي هيدفع في ثانويه العامه اهو ممكن اشد معاك شويه انت لسه قمر وناجي وكمان انا عايز اجرب حاجه جديده واهو منها اروح اصيف يا حج ولا انت ايه رايك
ابويا : ماشي يا لمض بس خد نصيحتي يا ابني هناك انت مسؤول عن نفسك حتي لو محمد في ضهرك بس برضوا انت الي مسؤول عن نفسك انت رايح لا بتشرب سجائر ولا خمره ولا ليك اي سكه شمال عايزك ترجعلي زاي ما روحت عايز اصدق اني مخلف راجل متسبش ودك لصاحب السوء هيجرك للاذي بس عشان متبقاش احسن منه ولا تدي الامان للي يضحك في وشك الديب بيضحك في وش الخروف قبل ما يبلعه انت الي هتقرر حياتك هتمشي ازاي وهي خلاص سنه وانا مش هيكون ليا نفس رقابه عليك انت هتكون طالب جامعي تروح وتجي ولازم تقرر لوحدك
انا : يعني ايه يا حج هتسبني اعيش واقديها
ابويا : لا مش اوي كدا برضوا هفضل اتابعك ولو حسيت انك ماشي غلط هوقفك حتي لو فيها موتي أو موتك وانت عارفني
انا : اهدي شويه يا حج ما احنا كنا حلوين ايه الي جري بس
ابويا : صحيح مقولتليش عملت ايه بالألفين جنيه الي اخدتهم مني
يا نهر اسود انت لسه فاكر يا حج طب أقوله ايه دلوقتي
انا : اشتريت هدوم يا بابا انت عارف سفر وكدا
ابويا:ا سفر ايه يا روح امك انت واخدهم مني بقالك ٦ شهور وانت شغال من اسبوعين
انا : بصراحه انا اخدتهم ادتهم لواحد صحبي عشان يخلصلي حوار كدا
ابويا : ما تتكلم ياض في ايه
انا : بصراحه كدا في حد هكر موبيل نور واخد صور ليها من عليه وكان يبتزها وصحبي دا هكر اخدت مني الفلوس عشان يدخل يهكر موبيل الواد والكمبيوتر بتاعه ويجبلي صور ويفرمط اي نسخ لصور ديه من علي اي جهاز
كلام نزل علي ابويا زاي الصدمه ولقيته زعق فيا مره واحده : انت بتقول ايه وازاي متقوليش حاجه زاي كدا وتتصرف من دماغك في موضوع زاي دا
انا : اقول حضرتك عشان تقول لعمي هشام وهو يكسر عضمها وهي ملهاش اي زمب المجرد أن اخوك عايز اي حاجه عشان يضرب في عياله وكمان يا بابا هو. انا عيل ولا عويل قدامك انا خلصت الموضوع كله
ابويا : مسحت الصور والواد الي عمل كدا حصل فيه ايه مهو ممكن يكررها تاني
انا : بصراحه هو مش هيكررها تاني ولا هيقدر اصلي قطعتهوله وحطيته من ورا
ابويا : نعم عملت ايه
انا قطعتله قضيبه يا حج وحطيته من ورا عشان يكيف نفسه كويس بعد كدا وصورته وهو كدا عشان لو فكر يعمل حاجه يفكر كويس
عزيزي القارئ راعي اني بكلم ابويا برضوا لازم تكون محترم
ابويا: والواد جراله ايه دلوقتي حصله حاجه
انا : لا متقلقش يا حج كتمناله الجرح عشان يبطل نزيف وبعدها رمناه قريب من مستشفي وخلعنا وكمان الحوار عدي عليه مده يعني خلاص أدفن
لقيت ابويا تخدني في حضنه وبيقولي راجل يا عمر راجل يا ابني
فجاه لقينا محمد داخل علينا وهو بيستظرف كالعاده وبيقول : انا اسف يظهر اني جيت في وقت مش مناسب بس برضوا البلكونه مكان مينفعش فيه الحجات ديه
انا تعالي يا محمد تعالي يا حبيبي
اول ما محمد قرب مني رحت وأكله نص مسطحه علي الارض وقولتله دا بقي المكان المناسب ليك قوم يا اهطل
ابويا عمر اتلم واتاسف لابن عمك انا نازل دلوقتي لجدك اشوفه عايز ايه
محمد : سلام يا عمي تعالي ياض ولسه محمد جاي يضربني لقيت قمر جايه من وراه ونازله علي طيزه بمضرب دبان الواد اتنفض وانا فتصت علي روحي من ضحك وقومت ماسكه قبل ما يجري وراها لقيناها بعدت شويه وبتطلع لسانها وبتقول لمحمد : عشان تزعل اخويا تاني وطلعت تجري علي اوضتها
محمد ايه يا عم العفريته الي انت مربينها ديه تقريبا مسبتش حد في البيت معلمتش عليه حتي ابويا
انا مش قادر اخد نفسي من كتر الضحك هديت شويه وقولتله البودي جارد بتاعي يا حبي وكمان متقولش عفريته ديه جوهره البيت كله المهم جهزت نفسك لسفر
محمد اه جهزت نفسي يا اخويا بس سهر بنت زنانه عماله ترن عليا وعايزاني انيكها وانا مش طايقها بصراحه
انا انت ياض لسه بتكلمها مش قولتلك اقطع معاها بعد ما صورتها
محمد ما بصراحه يا عمر البت ملبن اوي وعليها طيز جامده بتترج زاي الجيلي متتسبش بساهل كدا وكمان يا اسطي سبني انبسط شويه ولا خلاص عشان انت اخدت مصلحتك من الحوار يبقي ظط في اي حاجه تانيه
انا: ياض يا عبيط هو انا ايه وانت ايه ياض بلاش هبل البت ديه احنا خلناك تنيكها عشان نكسر اخوها اكتر ما هو متبهدل أساسا لو عرف انك لسه بتنيكها احنا مش ضامنبن و كمان هي لو عرفت رد فعلها هي حتي ممكن اعرف الي احنا عاملناه وساعتها ممكن تاذيك يا حمار
محمد:, لا متخفش انا مامن نفسي اوي وواخد بالي من نور وعارف هي بتكلم مين وبتروح فين يعني محدش هيقدر ياذيني فيها وانا بعرف اسلك يا صحبي متقلقش اوي كدا
انا في دماغي : ما اختك الشرموطه هي السبب في كل المصائب ديه
انا : بس برضوا خد بالك احنا مش ناقصين انت هتعمل معاها ايه داوقتي احنا مسافرين بكره ولازم تخلص الموضوع دا في اسرع وقت بدل ما نكون هناك وتلاقي مصيبه حصلت هنا
محمد: يا عم متقلقش انا مظبط معها اني اقابلها انهارده في جيزه وهرزعها زبر نتنسهوش وأخلع منها بطريقه
انا : طب مش محتاج مساعده في طيز ديه يعني اي حاجه علي اخوك انا ممكن اساعد برضوا
محمد: يا اسطي ارحمني انت ايه نازل وأكل طالع واكل ما تسبني اكل لوحدي مره
انا : يا وسخ يعني أنا مش بشركك معايا في كل حاجه اتلم وكمان انت عارف ان اكتر حاجه بتشدني في الواحده هي بزازها وديه ايه عليها بز شبه حابيه المانجا وحلماتها نافره عايزه تتآكل
محمد : احا انت بتخوني يا عمر نمت معاها من ورايا انطق عرفت منظر جسمها ازاي
انا: محمد انا عارفني مبحبش الغباء بلاش هطل ماشي انا عرفت شكل جسمها من الصور والفديوهات الي معانا يا طور
محمد: تصدق صح معلش يا صحبي ظلمتك
انا : امشي يا محمد قبل ما ارتكب فيك جنايه
محمد: خلاص يا عم همشي انا ساعه كدا ولا اثنين واكلمك تجيلي بس افرض هي موفقتش
انا : احا ومن انتي شراميط ليهم راي ياض واحده شرموطه بتمص زبر هيفرق معاها زبر تاني في طيزها انت بس خليها ملط وملكش دعوه بالباقي
محمد : علي فكره فيلم قديم اوي الي انت هتعمله
انا: ملكش فيه انا هتعامل انت هتاخدها علي شقه ناصر الي في جيزه
محمد : اه هروح هناك وانت عارف مكان المفتاح يلا سلام
مشي محمد وانا بفكر في الفرسه الي اسمها سهر دخلت المطبخ عشان اغسل كوبايه القهوه ببص حو ليا لقيت دنيا هس ابويا وامي واخويا تحت عند جدي وقمر في اوضتها قولت اقعد معاها شويه قبل ما اسافر بكره البت كبرت بصراحه وبزازها بدأت تظهر وطيزها تدور لازم اخد بالي عليها اكتر من كدا دخلت عليها اوضتها من غير ما اخبط عشان تقعد تزعق بصراحه بتبقي عسل اوي وهي متعصبه اول ما فتحت الباب كانت قاعده بترسم علي سرير عادي بس اتنفضت من مكانها لقيت وشها احمر واتعصبت وبقيت تزعق وتقولي : انت اهبل يا عمر عيب علي فكره تدخل اوضه بنت من غير ما تخبط عيب كدا علي فكره افرض بغير هدومي ينفع تشوفني وانا عريانه مش عيب
انا وانا فطسان علي روحي من ضحك : كبرتي يا اوزعه وبقي عندك حاجات خايفه اشوفها
قمر : اه كبرت ولا حضرتك مش ملاحظ اني كبيره ولا ايه مش شايف دول وبقيت بتحط أيدها علي بزازها انا بصراحه استغربت من الي قمر عملته قمر مع انها لمضه لكن خجوله ازاي بتتكلم بشكل دا
انا : انتي جبتني كلام دا منين يا بت كلام دا مش كلامك
قمر : من نور مهي قالت كدا لمحمد اخوها لما دخل عليها الاوضه وهي عريانه
انا : وانتي سمعتيهم ازاي وهي كانت في أوضتها بتغير هدومها
قمر : ما انا كنت معاها في الأوضه وهي بتغير
انا : لا واحده واحده كدا بقي واحكيلي الموضوع من الاول
مشهد الجاي علي لسان قمر
انا كنت قاعده مع نور تحت عندها عشان كلكوا كنت قاعده معاها وكنا ينلعب في اوضه بتاعتها قومت اهزر معاها وضربتها لقيتها طلعت تجري ورايا في شقه وانا بجري منها و بنلعب عادي لحد ما مسكتني وبقيت عماله تزغزغ فيها ولقيت أيدها عامله تطلع علي صدري وتمسكهم جامد وبتقولي
نور: يخرب بيتك يا بت دا انتي لسه يا دوب 12 سنه وجسمك فاير وبزازك باينه شكلك هيبقي جسمك كرباج
قمر: عيب الي انتي بتقولي دا يا نور وعيب تمسكيني كدا انا هقول ماما عليكي عشان تعاقبك
نور: يا بت انتي هبله انا وانتي بنات زاي بعض عادي طب اقولك تيجي اتتفرجي علي جسمي واتفرج علي جسمك
قمر: لا انا خايفه ماما قالتلي مقلعش قدام حد
نور: وهو انا حد انا مش اختك الكبيره تعالي تعالي وقامت شدتني علي اوضه بتاعتها ودخلت وقفلت الباب قلعت التيشيرت والبنطلون وفضلت لابسه بانتي بتاعها وجات ناحيتي وقالتلي ها يا ستي اي رايك جسمي حلو
قمر : اه حلو
نور : طب تحبي تمسكيه عشان تشوفي هو فعلا حلو ولا لا
وملحقتش اكلم ولقيتها مسكت أيدي وحطيتها علي صدرها وبتقولي اضغطي عليه وافعصيه ولقيتها مسكت أيدي تفعص في صدرها زاي طماطم وقامت احطت أيدها عندي من تحت انا فجاه اتنفضت وخفت جامد وهي كان شكلها مبسوطه بس كنت خايفه منها وخايفه تقول ماما لا تضربني وفجاه لقينا البات اتفتح وكان محمد هو الي دخل علينا راحت نور قامت وقعدت تضرب فيه وتشتمه وطردته برا وانا علي طول طلعت اجري برا اوضتها والشقه كلها وهي ملحقتش تمسكني ونزلت قعدت مع تاتا لحد ما ماما جت وكنت خايفه اوي لا نور تقول لحد وتضربني
نرجع لمشهدي انا وقمر
انا كلام كان نازل عليا زاي الصدمه مش عارف اعمل ايه وماسك اعصابي بالعافيه من كلام عشان لو فقدت اعصابي انا ممكن اموت قمر في أيدي نور كانت عايزه تمارس سحاق مع اختي الصغيره ببص لقمر لقيتها لاحظت الغضب الي علي وشي وبقيت بتعيط وكشت جامد في نفسها وبقيت بتقولي : انا ولله ما كنت عايزه اعمل كدا هي الي عملت كدا عشان خاطري يا عمر متضربنيش أو تزعل مني
البت كان هيجلها ساكته قلبيه من رعب رحت مطبطب عليها وقولتلها انا مش هضربك انا زعلان منك ليه مجتيش قولتيلي علي طول
قمر: كنت خايفه تزعل مني أو نور تقولك اني انا الي عملت كدا وتضربني
انا قاعد بحللل كلام قمر في دماغي واحاول اوصل لسبب يخلي نور تعمل كدا
انا : بصي يا قمر من انهارده علاقتك مع نور تتقطع متتكلميش معاها خالص ولا تقعدي معاها في اي مكان لوحدكوا فاهمه خالص
قمر : حاضر فاهمه
انا : قمر هو لما محمد دخل عليكوا الاوضه نور غطت جسمها وبعدين راحلته
قمر : لا ديه راحتله وهي عريانه وبقيت بتشتم فيه حتي قلتله كلمه مفهمتهاش
انا: قالتله ايه ؟
قمر : قالتله يا خول
انا : قمر محدش يعرف حاجه عن الي انتي قولتيه ولا تقولي لاي حد مهما كان علي كلام دا وانا هتصرف والي قولتلك عليه تنفذيه نور اوعي تقربي منها ولا تقعدي معاها لوحدك ابدا ولا حتي تقعدي جمبها
لقيت قمر قامت وحضنتني جامد اوي بصراحه احلي حاجه في البت ديه اني لما بقرب ليها بحس اني بنضف من جوايا
قمر : انت احلي اخ في دنيا ديه كلها
انا : طب تعالي يا لمضه وريني راسمه ايه كانت راسمه فرشات و ورد وشجر وشلال بس بطريقه مبدعه بصراحه البت ديه هتبقي فنانه
طبطبت علي رأسها وخرجت استحمي عشان انزل اشوف المزه الي رايحلها دلوقتي بس دماغي مش قادره تبطل تفكير في كلام قمر والي حصل من نور المهم استحميت وروقت علي حالي ونزلت عشان اقعد مع ابويا وجدي شويه علي ما محمد يتصل وانا نازل علي سلم لقيت باب شقه عمي هشام بيتفتح ونجلاء مرات عمي خارجه لابسه قميص نوم روز قصير بالعافيه مداري كسها ومبين جزء من طيزها ولابسه اندر من نفس اللون و من فوق مفتوح علي شكل سابعه تلات ارباع بزازها باينه و واضح انها مش لابسه برا انا شوفت المنظر دا زبري وقت احتراماً الي قدامي بس فوقت علي طول لما لقيت اننا علي سلم
انا يخرب بيت أهلك يا شرموطه هاودينا في داهيه احنا علي سلم
نجلاء : طب تعالي بس جوا انا عايزاك في موضوع مهم دخلت معاها وانا عارف هي عايزه ايه بس انا موفر طاقتي لسهر اول ما دخلت قعدت في الصاله واول ما قعدت علي كنبه لقيتها جات قعدت جانبي ولازقه فيا وبزازها الكبيره راشقه في دراعي حاسس بطراوه لحمها وكنت هائج اوي عليها وهي أول ما لاحظت زبري واقف نزلت علي ركابها وبقيت عماله تبوس فيه من فوق البنطلون وبتقلي وحشني زبرك اوي وقامت فاتحه السوسته وزرار البنطلون ونزلته وقامت مطلعه زبري وراحت واخده في بوقها وهي عماله تمص تمص في بشراهه حسيت انها هتبلعه لدرجه انها كانت بتدخله لقرب زورها روحت زاقتها وبعدتها عني وقولتلها : يا لبوه جوزك او عيالك ممكن يجوا دلوقتي بلاش جنان
نجلاء متخفش عمك مسافر ومش راجع غير علي ٦ الصبح علي معاد سفرك ومحمد هيتاخر برا ونور تحت عند جدك وانا مشتقالك اوي وكسي نفسه يتفشخ منك
انا : طب ما تخلي عمي يكيفك ولا انتي مبتتكيفيش غير من زبر غريب زاي علي ابن عمك
بمجرد ما نطقت الاسم وشها جاب الوان وبقيت مش قادره تاخد نفسها حتي ولا قادره تنطق قومت انا رفعت البنطلون وظبط هدومي وانا بضحك وقولتلها : خدي اشربي شويه مياه لا تموتي من الخضة مالك خفتي كدا ليه دا
نجلاء : انا مفيش حاجه بيني وبين علي ابن عمي واي حد قالك كدا يبقي عايز يشوه سمعتي
انا : فعلا يعني انتي مش بتروحي لعلي في شقه المعادي بس عارفه ايه الأغرب سبب رفضك لابن علي هو الواد يعيبه حاجه ولا انتي اصلا الي معيوبه وخايفه لا تكون نور بنت علي مش بنت عمي هشام ها
نجلاء : كلام دا كله تخاريف ومش حقيقي
انا: بقي كدا طيب اسمعي دا يمكن تغيري رايك
وشغلت ليها تسجيل مكالمه بينها هي وعلي وهي بتقوله أن مينفعش ابنه يجي يتقدم لنور عشان خايفه لا تكون نور بنته هو وكدا يبقي نور وعادل اخوات وهو زعلان ومدايق من رفضها قالتله انها هتقابله في شقه المعادي بعد ساعتين
انا: ايه رايك الي قالي لسه كذاب وبيحاول يشوه سمعتك الوسخه يا شرموطه
نجلاء : يا عمر افهمني عمك مش بيكفيني
انا : تاني هنرجع نقول كدا تاني ما بلاش شغل الشراميط دا عليا انا مش عيل برياله عارفه لولا الفضائح انا كنت دفنتك مطرحك يا وسخه
نجلاء : ودا من ايه من حبك لعمك
انا: لا دا عشان عائلتي الي خايف علي سمعتها وشرفها
نجلاء :افتكر يا عمر انت تحت ضرسي ممكن اقول علي كل الي بينا لو فضحتني
انا: وتفتكري لو انا سمعتهم مكالمه ديه ومكالمات تانيه واسكرينات ونودز بتبعتيها للمعرص بتاعك هيصدقوكي انتي ولا هيصدقوني لما تقولهم انك بتقولي كدا عشان تداري علي عملتك الوسخه انا مش بتهدد يا نجلاء فاهمه وانا مش هاذيكي متخفيش بس علاقتك بالمتناك دا تنتهي ودا احسنلك واحسنله بدل ما هخليه يتمني الموت وبعد كدا قمر اختي لو جات هنا تطرديها
نجلاء : نعم اطردها ازاي
انا: زاي ناس تطرديها ومتخليهاش تدخل بيتك مش عايزها تخطي بيت نجس زاي دا ولو كلامي متسمعش انتي عارفاني عطله ميتين اهلك
وسبتها ونزلت ودخلت اوضه الي بيقعد فيها جدي وابويا وكانت نور هي كمان قاعده ولقيت جدي بيسالني : انت هتنزل من شغلك دا أمته يا عمر ؟
انا: قبل ما دروس الثانويه تبدا يا جدي بشويه عشان اظبط دنيتي واقبض
جدي : بس خد بالك ياض ركز في شغلك شغلك وبس
نور : شغل ايه يا جدي دا رايح مصيف يعني تلاقيه هيتقفش تحري في شارع هههههههه
انا : خفه يا بت قومي اعمليلي كوبايه شاي قومي
نور : حد قالك عليا الشغاله بس حاضر عشان خاطر جدي وعمي بس يا رزل
وقامت نور تعمل الشاي ولقيت جدي بيقولي : راجل يا عمر علي الي انت عملته حقيقي انا فخور بيك واطمنت علي العيله ديه
فهمت من كلامه أن ابويا حكاله علي ن صوت نور
انا : يا جدي نور ديه اختي ولازم اخد بالي منها
ابويا : تعرف ياض لولا انكو اخوات كنت جوزتكوا
انا في دماغي : يا نهر طين اجوز مين ديه ديه اتناكت من طوب الارض قبل ما انيكها ويا عالم لسه بتتناك من حد تاني ولا لا
انا وبابتسامه عريضه: لا يا بابا جواز ايه نور اختي وكمان انا عايز اركز في مستقبلي حضرتك عارف
جدي :, انت لسه عايز تدخل كليه علوم
انا : انت عارف يا جدي انا هموت وادخلها والتخصص في كمياء الحيويه أو علوم الاحياء الدقيقه
عزيزي القارئ يمكن نسيت اقولك انا مهوس بالعلوم والقراءه وخصوصا الكمياء والأدب وكسبت جوائز كتير في مجالات الادبيه
المهم لقيت نور جات وجابت الشاي ليا انا وجدي وابويا وادتني كوبايتي في أيدي معرفش مالها البت ديه خفت لا تكون حاطه سم في كوبايه اول ما اخدت بوق واحد بس من شاي لقيت طعمه غريب اوي طعمه لادع سنه وكمان معلهوش سكر هي حطت ملح ولا ايه شربت شويه ولقيت رساله من محمد قومت استأذنت وقولت لنور تيجي عشان عايزها أخدتها بعيد وقولتلها بليل بعد ما الكل ينام تطلعي اوضه السطح فاهمه
نور حاضر بس انت مش واخد بالك أن طعم الشاي غريب
انا : هو فعلا طعمه غريب وكمان انتي اتاخرتي كدا ليه علي ما جبتيه
نور: اصل بدل ما احطلك سكر جبت عسلي في كوبايتك
انا سمعت كلمه ديه وزبري وقف زاي العمود في ثانيه فكره اني اشرب عسل نور وانا جمب جدي وابويا كانت تهيج بطريقه فاجره فشخ كنت هموت وانيك الي جابوها بس مسكت نفسي وقولتلها لما اجيلك يا لبوه
خرجت بسرعه وروحت جاري علي جيزه وانا زبري هيتفرتك وهموت وانيك وكل ما افتكر كلام نور واحس بطعم عسلها في بوقي اهيج اكتر وزبري مش عايز ينام هيفضحني المهم طلعت الاتوبيس ملقتش كرسي فاضي روحت وقفت شويه مخدتش بالي اني واقف قدام كرسي قاعد عليه بنتين وببص عليهم لقيت واحده فيهم عنيها راشقه في بروز زبري الي علي بنطلون ولقيت البت فجاه بتقولي بمحن: اتفضل يا كابتن اقعد شكلك تعبان اوي
انا: معلش مش عايز اتعبك
البنت:, تعب ايه دا انت تعبك راحه وراحت قامت وقعدت علي رجل صاحبتها وانا قعدت جمبهم اوصفلكم البنت هي بنت حوالي ٢٥ سنه بيضاء ورفيعه وكانت لابسه قميص اسود وحطاه جواه البنطلون وملابسه بنطلون جينز ديق مفصل منطقه الكس لدرجه اني لو كنت دققت شويه كنت شوفت كسها وصاحبتها الي قعدت علي رجليها كانت سمراء بس الي لفت نظري فيها هي شفايفها كانت حجمها متوسط بس مليانه وهي البت وشها مدور كان شكلها سكسي اوي والبيت تقريبا نفس لبس صحبتها بس القميص ابيض معرفش انا ايه لعبه الشطرنج الي هقعد جمبها ديه المهم قعدت وشكرت البنت وقولتلها :متشكر اوي معلش بقي هتعبكم
لقيت البنت البيضاء بتقولي : اكتر من كدا
انا : افندم
هي : اقصد تعبك راحه طبعا أنا سمر ودي صحبتي هدي
انا: وانا عمر
سمر : علي كدا انت كام سنه يا عمر شكلك صغنن و كيوت اوي
انا : هيفرق معاكي السن المهم عامل الخبره و واضح انك اطلعتي عليه
هدي : شكلك مش سهل يا عمر وبتتعب
طبعا كلام خلاص فهمني هما عايزين ايه بس قولت اعمل تست بسيط عشان اتاكد روحت نزلت أيدي تحت شويه ودخلتها تحت طيز هدي وظرفتها بعبوص تمام
هدي : اه مش بقولك شقي
كدا انا اتاكدت دول جايين في نيك
انا : بس انتي شكلك تعبانه اوي يا هدي
هدي : مين فينا مش تعبان
سمر : ايه عندك دواء لينا ولا انت بتحب تتكلم بس
انا : مين قالك الدواء موجود بس المشكله أنه حقن ولازم تتاخد عضل
هدي : وانا بموت في الحقن بس اوعي يا دكتور تكون الحقنه كبيره لحسن بتوجع
انا : للاسف انتي تعبانه اوي عشان كدا لازم اديكي حقنه كبيره
سمر : بس انا مليش في العضل بحب الشرجيه
انا : كلوا موجود تحبوا ادهالكوا دلوقتي
سمر : موافقين احنا اساسا كنا مروحين البيت تعالي وادينا الحقنه
انا:, بس انا عندي مشوار مهم لازم اروحه
هدي : ساعه الحظ متتعوض
انا : هتتعوض متخفيش هاتي نمرتك بس عشان نعوضها واخدت نمره هدي وسمر وكنا وصلنا الجيزه وانا سلمت عليهم ونزلت وكان زبري لسه واقف من الي حصل و بقي خلاص هينفجر من كتر الفجر الي انا شايفه دا خرجت من افكاري و واحد بيسالني : انت مروحتش ليه هما فرستين واي دول يتسابوا؟
انا: انت مركز من بدري بقي
الشاب : معلش بس الفرستين دول محدش يقدر يبعد عينه عنهم ليه مروحتش
انا:, اروح فين يا كبير اروح مع شرموطين معرفش عنهم حاجه ولا عن المكان الي رايحه ويا عالم الي ممكن يحصل متخليش زبرك سابق دماغك
وسبته ومشيت وديه رساله ليك عزيزي القارئ المواقف الي زاي ديه ممكن تحصل عادي وحصلت قدامي ومعايا كتير لكن دائما حرص عشان ممكن يبقي فيها موتك
المهم وصلت شقه ناصر واخدت مفتاح الشقه من العداد وفتحت الباب براحه واول ما دخلت الشقه سمعت صوت في اوضه النوم دخلت علي طراطيف صوابعي لقيت سهر عريانه ملط اوصفلكم سهر بنت بشرتها قمحي غامق يعني بين القمحي والبني الغامق جسمها دائما بيلمع شفايفها صغيره وشها مدور وبزازها زاي ما قولت شبه حبابه المانجا الكبيره وحلماتها بارزه ومسحوبه وفي حوليهم هاله لونها بني عودها تخين شويه جسمها طري اوي عزيزي القارئ انا قولتلكم قبل دا اني بحب العود الفرنساوي بس الكرفي ليه احتارمه برضوا وانا بحب احترم كل حته في جسم البنت وكسها بقي حكايه لونه قمحي لو بشرتها ومن جوا احمر شكله يهيج فشخ وطيزها كبيره ومدوره ومشدوده تصور معايا عزيزي القارئ أن انت قدام الفرس دا وانا من صبح في كميه هيجان مش طبيعيه في زبري
بظبط كدا ههجم عليها علي طول بس انا قررت استني واتفرج ببص لقيت سهر عماله تمص زبر محمد وهي باين عليها المتعه وعلامات الهيجان واضحه ومحمد مغمض عينيه و عمال يدعك في كسها راحت طلعت زبر محمد من بقها وبتقوله : انت ازاي عايز تحرمني من الزبر الحلو دا راح محمد ساب كسها واخدها في حضنه وهو بيقولها: يا حبيبتي انتي عارفه اني مقدرش ابعد عنك بس هعمل ايه اديكي شايفه انا خلاص مسافر وبعدها داخل علي ثانويه العامه مش هكون فاضي وكمان انتي من حقك تشوفي حياتك
سهر : بس انا بحبك انت وعايزاك انت انا مقدرش أتصور اني في حضن حد غيرك مش متخيله أن في حد غيرك ممكن ينكني ويفتحني محمد انا بحبك وعايزه اتجوزك
محمد : يا حبيبتي وانا كمان بحبك اوي بس انا لسه مخلصتش ثانويه وعلي مدخل كليه و اتخرج واكون نفسي هتكوني انتي اتجوزتي عمرك ما هتستني كل دا وبقولك ايه بلاش كلام دا دلوقتي خلينا ننبسط شويه بقي يلا
وراح واخد شفايفها وكان كأنه بايكلهم وهي مندمجه معاه علي الاخر وايدها عماله تدعك في زبره وهو نزل يلحس رقبتها براحه وهي مستمتعه اوي كان عمال يقفش في بزازها الجامدين دول ونزل عليهم و وقفش في حلمه بزها اليمين وبقي عمال يرضع منه ويلحس بزها وسهر بتتلوي تحته وعماله تطلع آهات ولسه أيدها ماسكه زبر محمد مش عايزه تسيبه وفجاه لقيت سهر قلبت محمد وبقيت هي فوقه ونزلت علي رقابته تمصها وتلحسها بس ايه دا ديه عماله تعض رقابته ايه شغل مصاصين الدماء دا ولقيتها نازله بلسانها علي حلمات صدره الي كانت بارزه وبقيت عماله تلحسهم وترضع منهم ومحمد في عالم تاني ومستمتع وبيقولها :ااه كمان يا سهر كمان انا الحركه ديه بتهيجني فشخ
سهر : استني بس يا حبيبي انا لسه مبداتش وراحت فرصته من حلماته وهجمت علي شفايفه بكل شراسه ولقيت عماله تاكلهم وتعضهم وقامت نامت علي ضهرها
سهر : تعالي يا خول الحس كس ستك يلا
محمد : امرك يا ستي ونزل محمد يلحس كس سهر بس بصراحه كان لحسه زباله اووي كان كل الي بعمله انت بيطلع لسانه وينزله علي شفايف كسها من برا راحت مزعقه فيه وقالتله قوم يا خول واديني طيزك عشان اوريك لحس عامل ازاي قام محمد فلقس وكان خرمه باين أنه واسع شويه اتاكدت أنه خول وبيتناك في طيزه وسهر نزل علي خرم طيزه ولقيت عماله تلحس في خرم طيزه وتضربه عليها وتدخل لسانه في طيزه وتقوله : طيزك مولعه يا شرموط ايه عاجبك لساني في طيزك
محمد : ااه اوي الحسي كمان يا ستي بعبصيني في طيزي
سهر : لا يا خول انت متقوليش اعمل ايه ونعملش ايه فاهم وراحت ضاربته علي طيزه جامد
سهر تعالي قوم نيكني في طيزي خليني ارتاح شويه
قام محمد وسهر فنست وظهر خرم طيزها كان لونه محمر مع لون بشرتها كان شكله خيال ومحمد زاي الطور دخل زبره مره واحده في طيزها
سهر : اااااه ااي براحه يا طور انت نيك براحه عايزه استمتع اهو يبقي منك فايده
بدأ محمد ينيك براحه وهي مستمتعه وبترجع بطيزها لورا عشان يدخل زبر محمد اكتر وبقيت عماله تفرك في كسها وتقوله سرع شويه نيكيني جامد وبدأ محمد ينيك في سهر جامد وهي : اااه كام نيكني كمان كيفني بزبرك دا يا خول متعني ااااه
ومحمد هاج اوي علي كلامها وبقي عمال يرزع في طيزها جامد ومفيش اي صوت في شقه غير صوت خبط محمد في لحم طيز سهر الطري وصوت اهاتها الي بقيت عاليه اوي لحد ما لقيت محمد اتشنج فجاه وجابهم في طيزها راحت زقاه بعنف وهي بتقوله مين الي قالك تجيبهم قبلي يا خول انت ايه مفيش فايده فيك
وراحت نامت علي ضهرها وبقيت عماله تفرك في كسها زاي المجنونه لحد ما ارتعشت وجابتهم وهو باصصلها في انكسار وبيقولها : انا اسف بس هجت اوي ومقدرتش استحمل
انا لما ركزت مع نفسي لقيت اني جبتهم من كل الي انا شوفته دا بس قررت اني مش هدخل ومش هنيك سهر عشان لو انا قدرت اكيفها محمد هينكسر اكتر روحت خرجت من غير ما حد يحس بيا ورجعت المفتاح زاي ما كان وكلما محمد وقولتله أن جدي تعب ونقلناه المستشفى ولازم يجي طبعا محمد اتنفض من مكانه ولبس همومه بسرعه وقال سهر تلبس عشان ينزلوا وانا نزلت جري وروحت مفيش ربع ساعه لقيت محمد بيتصل بيا وبيقولي انتو في مستشفي ايه
انا : تعالي علي البيت يا محمد خلاص جدي رجع بس مترحلوش اطلع عندي علي طول عايز اكلم معاك
قفلت معاه وانا كنت خلاص وصلت البيت ودخلت اوضتي وقعدت افكر في الاسره عمي المتناكه ديه ام مومس وبنتها شبها والواد طلع خول ايه القرف دا فضلت قاعد افكر لحد ما جرس الباب ضرب قومت فتحت الباب ودخلت محمد اوضتي اول ما قفلت الباب قولتله : بتتناك في طيزك من أمته
محمد رأسه في الأرض ومش بيرد
انا: انا مش بقولك كدا عشان اذلك أو اكسرك يا محمد انت اخويا ودا مينفعش قولي كلام دا من امته
محمد : محدش بينكني في طيزي سهر هي الي بتبعبصني بسبب اني مش بعرف اكيفها ومن ساعتها انا اتعودت علي دا
انا: وهي مدام مش متكيفه معاك ليه متمسكه بيك
محمد: لانها نفسها تبقي ماستر وعايزه حد يكون كلب بتاعها عشان كدا متمسكه بيا
انا : محمد كلام دا مينفعش انت اخويا وراجل وسيد الرجاله كمان انت الي بتنيك الستات وتخليهم عبيد زبرك اوعي تمشي في سكه ديه يا محمد اوعي انا همنعك تمشي فيها حتي لو علي موتي أو موتك فجاه افتكرت كلام ابويا ليا الصبح وفهمت هو كان بيكلم كدا ليه عندك حق يا حج في حاجات لازم تقف حتي لو علي موته
انا: محمد علاقتك بسهر ديه لازم تنتهي فاهم تنتهي انساها وانسي كل حاجه حصلت فاهم عشان خاطري يا محمد
محمد : حاضر يا عمر ادهبعظ عنها انا راجل وكل ستات عبيد زبري
انا: جدع يا صحبي روح نام دلوقتي عشان عندنا سفر بكره الصبح
محمد نزل شقته وانا قعدت افكر وترتب كل حاجه محمد اخويا وانا فعلا خايف عليه وبحبه بس مش اغلي من قمر وناجي اخواتي وكمان ليه يكذب محمد كان بيتناك فتحه طيز ديه مش مجرد بعبصه لكن كان في حاجه كبيره بتدخل في طيزه وكمان كلام قمر نور تقف قدام اخوها عريانه وتقوله يا خول وقدام اختي في حاجه مش مظبوطه انا هفهم في ايه بس مش دلوقتي اهم حاجه اني أبعد نور عن قمر طول ما انا هناك في مرسي مطروح امان قمر اهم حاجه دلوقتي
دخلت لقيت امي في المطبخ بتحضر الاكل كانت الساعه حوالي ٩ بليل
انا ايه يا جميله محضرلنا ايه علي العشاء
امي : بطل ياض انت بكش بقي هكون بعمل ايه يعني شويه جبن ولانشون بيض بالبسطرمة
انا:, بيض بالبسطرمة انا قتيل الطبق دا
امي : المره ديه مش هعاتبك عشان انت مسافر بكره وهتتحرم من كل دا
انا : علي رايك يا امي بقولك ايه صحيح كنت عايز اكلم معاكي شويه
امي : خير محتاج فلوس قولي عايز كام
انا: يا حبيبتي انا متقلقيش مش محتاج فلوس لكن عايز اكلم معاكي بخصوص قمر
امي : مالها قمر يا ابني في حاجه انا معرفهاش
انا:, مفيش حاجه معينه بس قمر كبرت وانتي شايفه بقي جسمها فاير ومطمع لاي حد بصراحه بقيت بخاف عليها اوي اكتر من الاول
امي : يا حبيبي ما كل البنات كدا وكمان متقلقش اختك مش بتخرج من البيت كتير الا للضروره وكمان انا مش بسبها تقعد مع أي شباب ولا تكلم مع حد غير ولاد عمك أو ولاد خالك وخلاتك
انا: حتي دول يا امي ينفع اطلب منك طلب وعشان خاطري متسالنيش ليه
امي : انت امرك عجيب اوي قول يا سيدي
انا: متخليش قمر تنزل عند عمي هشام خالص ولا تتكلم مع نور
امي : نعم ودا ليه يعني هو في ايه بظبط انطق
انا : يا ماما مفيش حاجه بس نور كبيره وطريقتها وكلامها بتفتح عين قمر علي حاجات مينفعش تعرفها دلوقتي ولازم كمان تعرفها من حضرتك مش من بنت عمها عشان كدا قاعده قمر مع نور كتير مش كويسه ليها فهماني انا قولت لقمر الصبح متنزلش تحت تاني ولا تكلم نور بس برضوا بقولك انتي لان انتي الي عينك عليها
امي : كلام حلو ويتصدق بس حاجه انك مخبي حاجه عموما انا همشي وراك بس لما تبقي تنزل اجازتك لينا كلام تاني مع بعض
انا:, ماشي يا ماما ****يخليكي لينا يا ست الكل
وبوست رأسها وخرجت وبعد شويه وتجمعنا كلنا وبعدنا نتعشي وقمر عماله تهزر وتضحك مع الكل وتناكف فيا وبعد العشا اب يا وامي دخلوا يناموا واخويا دخل اوصته بلعب وقمر قعدت ترسم في اوضتها اتصلت بنور وقولتلها اطلعي علي سطح حالا
نور : بس هما لسه منموش
انا : اطلعي حالا وقفلت سكه في وشها وطلعت وهي خمس دقائق وطلعت ودخلنا اوضه الي علي سطح
نور : في ايه خلتني اطلع بسرعه كدا ليه
انا: انتي عايزه ايه من اختي يا نور
نور: هو دا بقي الي معفرتك هههههه ايه يا عم مالك انا كنت بلعب فيها شويه بمتعها ولا المتعه حرام علي أي حد غيرك
روحت رزعت نور قلم علي وسهل خلي ودنها تصفر
انا: تبعدي عن اختي احسنلك عشان مدفنكيش مطرحك فاهمه
نور :لا مش فاهمه ليه عيني تبقي اختك هي الشريفه الي كل بحبها وانا شرموطه الي مصدره طيزها لناس
انا: انتي الي اختارتي تبقي كدا ومش هسيبك تخلي اختي تبقي شبهك ايه سواد دا كله ليه هي عملت ليكي ايه
نور : عماله تلعب وتدخل كل شقه في البيت وكل بيحبها ويكلموا عنها وعن اخلاقها وتربيتها ها ميعرفوش أن الي رباها هو الي *** الزبير الكبير الي ناك بنت عمه واغتصب امها وكل شايفك الواد ابو اخلاق محصلتش وانا واخويا دائما ظل ليك انت وأخواتك بس كدا كفايه اوي يا سي عمر وانا هخلي اختك شرموطه فاتحه كسها لاي كلب معدي وتقوله نكني وامك هتبقي مومس بالفلوس وابوك هو قوادها
ضرب نور مش هيجيب نتيجه غير عناد اكتر بصيت ليها بكل هدوء وبابتسامه عاليه اوي
انا: هنشوف بس افتكري انتي الي بداتي يا بنت عمي و الا انتي زمبك ايه ألاعيب شرموطه امك مش هتخيل عليا ولا انتي فكرتني مش عارف انها هي الي خلتك تغريني عشان انيكك أو يوم ما اغتصبتها كانت مقاومتها مفضوحه اوي ولعبه مترتبه انا مش غبي زاي ما انتي فاهمه اهلي هما أغلي حاجه عندي وهنشوف هتعملي ايه عشان موتك يبقي علي ايدي بحق
وسبتنا ونزلت ودخلت نمت وانا في إعصار في دماغي خايف وقلقان ومرعوب وغضبان الف شعور قررت اني اهدي وانام لان اول طرف لازم العب بيه عشان احمي اهلي هو محمد
نمت وصحيت علي صوت المنبه الساعه 5 صبح دخلت اخدت دش وخرجت البس هدومي وأكد علي شنطه سفري خرجت من اوضه لقيت امي قاعده واول ما شفتني فتحت في العياط قولتلها ايه يا ست الكل تاني هو انا مسافر المانيا ديه مرسي مطروح يا قلبي في ايه
امي : اول مره تبعد عني كل دا اسمع ياض انت ابعد عن العيال الوحشه واوعي تخليهم يبوظوك فاهم
انا:عيال وحشه انا كلمه ديه مسمعتهاش من يوم فرح ليلى بنت خالي وانا بتريق علي مكياجها سلام يا ست الحبايب
امي : استني هنا وليقتها طلعت الي كنت خايف منه كيس في سندوتشات
امي: خد دول عشان طريق طويل وخد بالك من نفسك
انا: تسلمي يا ست كل اطلع أجري قبل ما تحضريلي الرضعه
ونزلت جري وشبشب امي يلاحقني
نزلت تحت لقيت محمد قاعد مستنيني والعائله كلها تحت وسلمت علي كل. لما جيت اسلم علي نور كانت مكشره في وشي قولتلها في ودنها فكي وشك وانسي احسنلك
وخلاص ساعه ٦ ونص وقومت انا ومحمد عشان تمشي لقيت قمر جات وحضنتني وقولتلها : نور عدوتنا اوعي تقربي ليها ابدا واي حاجه تحصل اتصلي بيا متخفيش طول ما انا موجود
ومشيت انا ومحمد طلعنا علي الهرم واستنينا قدام فرع المطعم هناك لقينا تلات شباب هيسافروا معانا فضلنا مستنين لحد ما جه مستر جاسر المدير بتاعنا وجه كمان سبع أشخاص وبقينا١١ ومسار جاسر المدير وجات عربيه تيوتا حملنا الشنط واتحركنا علي مرسي مطروح رحله الجديده انا قعدت جمب شباك وفتحته وحطيت الهاند فري وشغلت فيروز وعشت وسرحت في الي جاي فوقت علي تلفوني الي رن وكان آخر شخص أتوقعه
انا الو مين معايا ؟
وهنا ينتهي الجزء الرابع من السلسله واتمني يكون عاجبكم اسف أن مفيش جنس كتير لكن اكيد انت. عرفتوا أنه جزء فاصل في قصه وكان في أحداث مهمه لازم توضحها عشان تسلسل الأحداث دلوقتي اسماء الاشخاص الي توقعاتهم كانت اقرب تفكير للي حصل لشاب
Jaber elwuinsh
فاشخهم فشخ
ويواصل الجزء دا مين الي كلمني في تلفون وليه هو شخص غريب أنه يكلمني
الجزء الخامس
حابب في البدايه اشكر كل ناس الي دعمتني بتعليقاتها وحقيقي دعمكم ليا هو الي بيخليني اكمل واحب أوجه رساله لأحد متابعين القصه واقوله أن الكره والغل لما بيتحفر في النفوس ويستخبي ورا ضحكه الجميله بيكون خطر عشان كدا نور كان لازم تظهر علي حقيقتها لان من بدايه الجزء دا كل شئ هيختلف والقصه الحقيقيه هتبدا من اللحظه ديه وانا بعتذر جدا عن التاخير في نزول الجزء الجديد
الجزء الخامس
انا حاطط الهاند فري في ودني ومشغل فيروز وفاتح الشباك ودماغي فاضيه خالص ومش عايز افكر في حاجه لكن يقطع استمتاعي دا مكالمه غير متوقعه بالمره
انا:الو مين معايا ؟
صوت: عن جد تحكي كيف تنسي صوتي اه انت ما سمعته غير مره واحده لكن تنساه بهي السرعه ازعل كتير منك
انا فجاه دماغي بدأت تحاول تفتكر الصوت دا طريقه كلام مش مصريه فجاه افتكرت الكارت طلعت محفظتي بسرعه ورديت
انا: مين ينسي صوتك الحلو يا مدام نرمين عيب كدا انا الي ازعل علي اتهامك الباطل دا
المتصل كان مدام نرمين الست الخليجيه الي كانت موجوده في المطعم وأدت الكارت بتاعها لمحمد عشان يوصلهولي
نرمين: انا قولت عليك مش سهل خالص بس انا لازم اعاتبك برضوا كل الفتره ديه متتصلش بيا ولا صاحبك طمع في كارت ومرضيش يدهولك
انا : حقيقي مش عارف اقولك ايه لكني كنت مشغول عشان السفر لاني اتنقلت فرع تاني للمطعم
نرمين: معقوله دا مع اني كان نفسي اشوفك ونقعد ندردش سوا لاني من اول مره شوفتك فيها وانا نفسي اكلم معاك
انا: وانا شرف ليا اني اقابلك واكلم معاكي لكني مش هنزل القاهره قبل شهر من دلوقتي عشان شغلي
نرمين: انت مسافر فين بظبط
انا: مرسي مطروح ليه
نرمين : هجيلك بكره او بعد بكره بكتير واكيد يعني انت مش شغال طول الوقت
انا : تنوري يا مدام نرمين
نرمين: هو كل شويه مدام انا اسمي نرمين بس ولو عايز قولي يا ايمي
انا : ماشي يا ايمي هنتظرك
وقفلت معاها ولقيت كل العيال بصالي ومبحلقه فيا
انا: مالك يا عم انت وهو في ايه
وهنا انا بعتذر ليك عزيزي القارئ اني نسيت اعرفك علي ناس الي معايا
اول شخص كان عبد الرحمن ودا كان طالب في كليه تجاره سنه تانيه شاب رفيع واسمراني شويه بس دمه زاي الشربات وكان جه الفرع الي كنت بشتغل فين قبل سفرنا بيوم وانا الي كنت مسوؤل عنه رغم أنه أكبر مني
ونيس دا من المنصوره شاب طول بعرض بس عنده كرش تحسه لبط وبتاع مشاكل والي هيخنق اكتر عزيزي القارئ انك مش هتفهم كلمه من كلامه مش هتكون أخطاء املائيه انا بقول من دلوقتي
احمد ودا كان شيف جاي معانا من فرع بتاعنا راجل كبير عنده حوالي ٤٥ سنه بشرته قمحي ويعني مفيش حاجه في مميزه
عاطف ودا برضوا من المنصوره بس فعلا كان زاي اخويا كبير كان بشرته بيضاء ورفيع اوي تحسه شبه خله السنان كان هو اقدمنا وبذات أنه سافر وخدم في مرسي مطروح قبل كدا وعاطف ليه دور مهم قدام
عادل ودا كان واد منفخ عضلات تحسه حراسات خاصه لون بشرتها ابيض وشكله وسيم يمكن دا يكون اجمل واحد فينا كان تقريبا ٢٥ سنه
باقي شخصيات مش مهمه نذكرها مع الاحداث
عاطف : ايه يا عم في ايه دا احنا لسه طالعين وانت بتظبط الدنيا من هنا
ونيس : ولعيه معاك يا وحشي
انا : هو قال ايه
محمد : معرفش بس غالبا كان بيمدحك
وكلنا فتحنا في ضحك من طريقه كلام ونيس
انا : اول البشائر بانت يا عم عاطف في ايه اول مره تشوف حد بيلاغي مزه
عاطف : لا يا عم بس انت شكلك لسه صغير علي كلام دا اهدي شويه
انا : يا عم متقلقش كل حاجه هتبقي تمام
شيف احمد: عمر خد بالك كلام دا مفيش منه هناك انت مسؤول مننا ولو حاجه زاي ديه حصلت في سكن انت هتتحول لتحقيق وتترفد
انا: لا متقلقش يا شيف انا يوم ما اعمل كدا مش هعمل كدا في السكن
وان مستر جاسر معلقش علي الموضوع دا خوفني لان مستر جاسر شخص مش بيحب اللعب ولا كلام الفاضي وبنسبه ليه الموضوع دا المفروض يبقي مصيبه ولازم يعلق عليها وخصوصا أنه كان طول الفتره في فرع المهندسين كان بيعاملني زاي ابنه محطتش في دماغي وكل رجع لحالته الاوله تاني روحت ميلت علي محمد وقولتله : هي جابت نمرتي منين
محمد : هي مين ديه انت كنت بتكلم مين اصلا
انا: كنت بكلم الست الخليجيه بتاعه المطعم فاكرها
محمد سكت شويه كأنه بيفتكر حاجه وبعدين قالي
:اه افتكرتها ما هي طلبت رقمك وانا ادتهولها
انا: وليه مقولتليش انك ادتها رقمي
محمد : عادي يا عم نسيت في ايه كفرت يعني
انا: ماشي يا محمد نكمل بعدين
رجعت مكاني تاني وحطيت الهاند فري في ودني تاني. كملت الي كنت بعمله وفضلت مشغل اغاني بقي وعايش لحد ما وصلنا السكن عماره حلوه وشقه مش بطاله ولقينا المدير بيقولنا أن لسه في اتنين مساعدين للمدير وشيف تاني بس لسه هيجوا علي مغرب ومن بكره هيبقي ننزل عشان نبدا تجهيز المطعم ونبدأ السيزون بتاعنا
مستر جاسر :دلوقتي ارتاحوا من تعب سفر ورتبوا شنط بتاعتكوا وعلي العصر هيجي الشيف احمد ياخدكوا علي المطعم هنتقابل هناك عشان تكلم علي خطه السيزون وازاي هنبدا ونكمله
عادل : طب يا مستر جاسر دلوقتي احنا لو حبينا ننزل نشتري حاجه او كدا نعمل ايه
جاسر : عاطف معاكوا و طبعا هو كان شغال معانا قبل كدا في مطروح وهو عارف المكان كويس اصبروا لحد ما تيجوا المطعم و انتو مروحين خلي عاطف يلففكوا شويه في المنطقه عشان تعرفوها بس يا شباب من الاول كدا احنا مش عايزين مشاكل ولا حد يقولنا كلمه مش تمام انتو قاعدين هنا وسط عربويه لو متعرفوش طبعهم ناس دول في كرم ميتوصوش بس الغريب عنهم بيحرسوا منهم وملوش ديه في زمتهم مش عايزين مشاكل ولا نظره يمين ولا شمال انتو فاهميني
كلنا في صوت واحد: تمام يا مستر
جاسر اسبكم انا دلوقتي ونتقابل علي العصر
جاسر وشيف احمد مشيوا واحنا بقينا قاعدين كل واحد بيشوف هينام فين وهيحط شنطه فين وكدا انا دخلت اول اوضه كان فيها سريرين ومساحه الأوضه كبيره يعني ومحمد لازق فيا زاي العيل الي خايف يتوهه من امه في المولد
انا : مالك ياض في ايه لازق فيا كدا
محمد : يا عم مفيش بس انت عارفني انا بخاف من ناس جديده لحد ما اتعود عليهم انا عارف انك زعلان من كلام نور......
انا: حسك عينك تجيب اسمها هنا تاني واي كلام بينا نكلم فيه واحنا لوحدنا وضامنين أن محدش يسمعنا مش عايزين فضائح العيال الي بره ديه في كام واحد فيهم هيجي يعمل علينا نمره من الاول ولو ادناهم الفرصه هيركبوا وانا مفيش حد يقدر يقول عليا كلمه واحده فاهم
محمد: فاهم خلاص لما نرجع نبقي نكلم
وحطينا شنطنا وانا اخدت سرير وكان حجمه كبير شويه نمت انا ومحمد عليه عزيزي القارئ معلومه تانيه تعرفها عني أنا متأثر جدا بالذئاب وبحياتهم لدرجه اني سعات بتصرف زيهم زاي ما انت هتشوف دلوقتي
تقريبا انا منمتش غير ساعه واحده بس كنت نايم وفايق نوعا ما يعني مفتح عين ومغمض عين ولقيت الي اسمه عادل جاي هو ويونس وكان محمد نايم علي بطنه ساعتها
عادل : شايف ياض الواد طيزه كبيره وشكلها طري ازاي شكل العيال ديه بتاخد فيها من بدري ولما نتعب هتلاقي
راح يونس ظرف محمد بعبوص والواد قام منطور من مكانه عادل عمله علامه بمعني اسكت وقاله قوم من علي سرير وجه عادل ناحيتي عشان يبعبصني انا كمان روحت مفتح عيني فجاه الواد اتفزع ونط من مكانه
انا : من اولها كدا يا كسمك من ليه الي فاكرنا حته طريه هيقرقض فيها بمزاجه تبقيوا غلطانين ولسه معرفونيش والي حصل دا تمنه هيدفع وخليكوا فاكرين يلا غور انت و هو
عادل : دا انت طلعت دكر ياض وبتعرف تتكلم وتقول مواويل كمان طب ما تفرجنا
انا : زبري قدامك لو انت خول تعالي مص وبعديها تصدر طيزك وانا اكيفك (وقومت وقفت قدامه ) ولا انتي كسك ناقح عليكي يا بطه
طبعا الحوار دا داير و ونيس عمال يبعبص في محمد من ورا وابن الشرموطه مكيف هيودينا في داهيه و كان ونيس لف حواليا وبقي ورايا وبقيت بين الاتنين
ونيس: طب ما تورينا طراوه طيزك انتي يا حلوه ولسه كان هيبتبصني رحت ماسك أيده و تنتها له والواد أتألم شويه بس بعدها حاول مكتفني عشان عادل يقلعني البنطلون و يعلم عليا ويكسرني انا مقومتش خليت ونيس يكتف أيدي وعادل نزل علي ركبه عشان يقلعني البنطلون واول ما نزل وبقي وشه قدام زبري روحت رازعه بركبتي في وشه وخابط ونيس بدماغي من ورا في مناخيره طبعا ساب أيدي ومسك منخيره روحت لافف بسرعه ومناوله بالبوكس في وشه سطحته علي السرير وقبل ما عادل يقوم رحت رازعه في وشه برجلي والاتنين همدوا واخدت محمد وطلعت لقيت عاطف قاعد كأنه كان مستني يشوف مين هيخرج من الاوضه
انا : بقي كدا يا عاطف وانا الي كنت بقول انك هتبقي اخويا الكبير وضهري تسلمني كدا يا صحبي
عاطف : سامحني يا عمر بس انا مليش كلام مع خولات وكان لازم اعرف انت راجل وتسد ولا خول وبمناسبة الخولات ....
انا: عاطف بلاش تكمل عشان هنزعل مع بعض جامد فيها دا اخويا والي يمسه يمسني والي حصل جوا دا انا مش هعديه للاتنين دول انت كنت عارف ومرضتش تدخل حقك ومقدرش اقولك ليه لكن أنا أو ابن عمي خط أحمر والي يعديه بيزعل
عاطف : امين يا عم ناس وانا بقدر الرجاله ومن انهارده محدش يقدر يتعرضلك بس صحيح يا عمر انت قدرت علي بغلين دول ازاي دا عادل لوحده لو ما ناولك قلم هتقع
انا : ما انا عارف اصل الضرب فن يا عاطف مش عضلات ولا عافيه وقبل ما تقف في وش واحد اعرفه لو كنت تعرف اني في ثانوي عسكري ومدرب علي ايد ظباط وعساكر في جيش مكنتش وقفت قدامي و عادل لو فعلا لو كان ضربني كنت هضيع عشان كدا مدتوش فرصه خالص أنه يعمل حاجه
ولقينا عبد الرحمن خارج من الاوضه وهو بيتاوب شكله كان لسه صاحي بس سمعنا لاني لقيته بيقولنا : هو عادل اتخانق معاك ولا ايه يا عمر
انا : لا يا عبدو هو حب يستظرف بس هو فهم ابقي خد بالك علي نفسك وانت نائم بعد اذنكم
وسحبت محمد من أيده وخرجنا برا الشقه وانا نازل علي السلم كلمت مستر جاسر وقولتله اني عايز اروح علي بحر شويه قالي تعالي علي المطعم دلوقتي وخليك معايا و وصفلي ازاي أخرج من شارع اسكندريه علي الكورنيش لحد ما اوصل للمطعم و اول ما وصلنا لقينا المطعم بيتنزله بسلالم وفي ترأس كبير والي عرفته أن مساحه التراس شرك بينا وبين المطعم الي جمبنا المهم اخدت محمد وقعدنا بعيد عن كل في اخر التراس
انا : انت مش هتبطل الخولنه ديه يا عرص انا بحاول اعمل قيمه لينا عشان محدش يقدر يكلمنا وانت سايبه يبعبص فيك ومبسوط حتي عاطف الي مكنش في الاوضه قدر يفهم انك انبسط بالي حصل انت ايه مخبول
محمد : ما انا قولتلك انا طيزي سعات بتقرصني و عايز احط حاجه فيها اعمل ايه وكمان انا مكنتش متصور اننا هتطلع سلام من تحت ايد عادل انت مش شايف هو حيطه ازاي وانا خفت
انا : عشان حمار الي زاي عادل دا ريش علي مفيش ولا له لازمه انت الي كنت عايز كدا وكمان جه بقي وقت الحساب يا حلتها مين الي كان بينيكك في طيزك ؟ وقبل ما تقول مفيش لو كذبت همسح بيك التراس انطق
محمد : بصراحه مسعد
انا: مسعد مين
محمد: مسعد اخوه سهر أساسا انا وسهر مع بعض من زمان من قبل ما انت تقولي
انا: احا مسعد الخول الي انا قطعتله زبره علي كدا بقي انت عارف انا عملت كدا ليه
محمد: اه عشان عرفت أنه ماسك صور علي نور اختي بس. اساسا مكنش في صور ولا يحزنون
انا :, ازاي امال ايه الصور الي اتفرمطت ديه
محمد : نودز كان نور بعتتها ليه فعلا بس هو مكنش يبذلها بيها لأنها كانت معاه وبتتناك منه في شقه ناصر
كم الصدمات غير طبيعي نازل عليا وانا مش قادر استوعب ازاي كان بينكها في شقه ناصر ناصر أساسا شارط علينا لو هنيك في شقته يبقي لازم ينيك معانا
انا : هو ناصر ناك نور انطق
محمد : ما انت عارف اي واحده تدخل شفته هو ليه فيها هو أساسا الي فتح طيزها مش مسعد بس لبسناها مسك عشان مبعرفش هي مين
انا : ومدام مسعد مكنش بيزل اختك ليه هي قالت كدا
محمد : امي كانت مرتبه لكل دا اليوم الي انت رجعت في البيت بدري عشان انا كان ورايا مشوار كانت امي مستنيه معظم البيت يكون فاضي وانا اعمل اني نسيت اي حاجه واخليك ترجع تجيبها وعشان جدي محرج ميبقاش في اي بنات في البيت لوحدهم لما انت مش هتلاقي حد هتقعد معاها لحد ما اي حد يرجع من برا وبعدين تجيلي وهي اخلت تكلم مسعد وتمارس معاه وانت قاعد قدامها وبعدين تقوم وطبعا مسعد هيبعت رسائل وانت عارف الباسورد بتاع الموبيل اصلا وتنيكها بعد كدا
انا كل دا انت عارفه يا لخص انا بقول ليه قالت كلام دا علي مسعد
محمد: عشان هي زهقت منه وهو عمال يتمحك فيها ومش عارفه تخلص منه وهي وامي بيكرهوك أساسا وعارفين انك طائش قالوا يعملوا كدا ويقولوا ليك كلام انت اكيد هتتهور وتعمل فيه حاجه توديك في داهيه منها انت خلصت علي مسعد وهما خلصوا منك وبعدوك عن طريقهم خالص بس محدش كان متصور انك زكي لدرجه أن محدش قدر يمسك عليك حاجه حتي الفيديو الي صورناه له انت مش طالع فيه يعني مفيش حاجه تخلينا نقدر نبلغ عنك
انا في دماغي : يا ولاد الشياطين بقي انا كنت عايز تلحقها وانتو عايزين تودوني ورا شمس هو كرههم واصل لدرجه ديه كدا احلوت اوي استقبلوا بقي
انا: من اللحظه ديه انت لا ابن عمي ولا اعرفك بس للاسف هما عارفين انك ابن عمي عشان كدا خولنه بتاعتك ديه تعملها بعيد عنهم ومحدش فيهم يقربلك والا هنشوف الي عمرك ما شفته انت والمتناكين الي هناك
محمد : حاضر
قومت وسبته ورحت ناحيه مستر جاسر اشوف لو اقدر اساعدك في حاجه لقيته بيقولي افتح الباب وأحاول اطلع كام كرسي وطربيزه عشان نقعد عليهم في تراس ساعه الاجتماع وعلي بعد العصر لقينا الشيف احمد جاي ومعاه الشباب وفضلنا قاعدين حوالي عشر دقائق ودخل علينا تلات رجاله عرفنا أن واحد فيهم شيف تاني مع شيف احمد والاتنين مساعدين للمدير
بدأ الاجتماع
مستر جاسر : دا اول يوم لينا هنا يا شباب معظمكم مبعرفش بعض يمكن في ناس مش متعوده علي سكن لكن انتو هنا اخوات بينكم وبين بعض هيكون في أسرار انا مش عايز اعرفها لكن هيكون في مشاكل لو مشكله كبيره انا هدخل لكن ايا كانت المشكله مش عايز دا ياثر علي شغل احنا كلنا هنا منظومه متكامله بنكمل بعض محدش يقدر يشيل المطعم دا لوحده نهائي كلنا بنشتغل مع بعض عشان نوصل لافضل النتائج
طبعا احب اعرفكم علي الشيف عصام وهو الي هيمسك الفتره الصباحيه للمطعم والاستاذ عامر والاستاذ عثمان هما مساعدين المدير اي حاجه ترجعلهم فيها دلوقتي احنا هنبدا شغل في المطعم من الاسبوع الجاي في خلال الأسبوع دا احنا مطالبين اننا نرجع المطعم زاي الاول واحسن هنضفه ونشوف ايه ناقص ايه تالف مش عايز كسل ولا لعب ولا شغل عيال اتفضلوا يلا عشان هنبدا
ونزلنا تحت المطعم وطلعنا للطربيزات كلها علي ترأس وبدانا ننضف الارضيات والسقف والحيطات وطاوله الكاشير والمطبخ كانوا شغالين جوا وكان عادل من المطبخ فكان جوا لكن ونيس كان صاله وطول ما احنا شغالين هو عمال يبص عليا وانا اول ما الصله يدور وشه انا بضحك من جوايا علي منظره والي بيعمله المهم خلصنا شغل في اليوم دا وعاطف اخدنا يفرحنا علي البلد واتمشينا علي كرنيش وشارع اسكندريه وجميع المتحف وبقي يعرفنا مكان كل حاجه وكمان عشان المياه هنا غير صالحه للشرب فلازم نشتري جزلات مياه روحنا اشترينا ورجعنا علي البيت الكل مقتول من التعب انا دخلت الاوضه ولقيت عادل نايم علي سريري ولقيت ونيس في معدي من جنبي وراح نام جميع قولت هي تناحه بس مش هنولهم الي عايزينه روحت انا نمت مع عبد الرحمن في اوضه الي بينام فيها ودخلت اول ما حطيت جسمي علي سرير نمت ومدرتش بدنيا معرفش صحيت أمته تقريبا علي ساعه خمسه الفجر قومت اشرب قولت اشوف الواد محمد إخباره ايه ليفضحنا وروحت ناحيه اوضه الي بينام فيها محمد و يا احا علي الي شوفته وسمعته لقيت محمد قاعد علي ركبه وبيمص زبر عادل و ونيس و عاطف
المشهد الاوضه بيحكيه محمد
انا كنت نايم علي سرير جمب عاطف صحيت من نوم وانا حاسس ان في حد بيلعب في حلمه بزازي كنت حركه هيجتني اوي فتحت عيني لقيت عاطف هو الي بيلعب في بزازي خفت لا عادل و ونيس يشفواه قولت ابص عليهم عشان اتاكد أنهم نايمين لقيت ونيس قاعد بيمص في زبر عادل لقيت عاطف راح واخد شفايفي وبقي عمال يبوس فيها وأيده لسه بتلعب في بزازي كانت شفايفه حنينه اوي عليا وانا مش عايز اللحظه ديه تخلص وكنت عمال تهيج اكتر واكتر ولقيته ساب شفايفي وبيقولي اقلع هدومك
محمد: لا انا خايف براحه عليا عايز اطمنلك شويه الاول
لقيته شدني ناحيته واحضني كان حضنه دافئ وحنين اوي وبدأ يحسس اعلي ضهري وطيزي ولقيت أيده دخلت جوا البنطلون وبدأ يلمس خرم طيزي وانا رحت في عالم تاني خالص وبقيت ببوسه من رقابته والحسها ولقيته دخل صباعه مره واحده في طيزي طلعت مني اه خفيفه وبعدها سمعت عادل بيقول : مستعجله كدا ليه يا شرموطه دا لسه اليوم طويل
مركزتش معاه لاني كنت حبيت عاطف واطمنت ليه وأيدي بدأت تنزل علي زبره واحسس عليه بايدي لقيته قلع البنطلون وزبره بقي قدامي كان طويل وتخين شويه اول ما أيدي لمسته حسيته اتكهرب وأيدي بدأت تروح ناحيه زبره استكشفه عروقه وطوله كان حلو اوي نزلت علي زبره ابوسه والحسه كان حلو اوي بدأت امشي لساني علي عرقه وامص في جامد
عاطف :, ااه يخرب بيتك ياض انت بتمص ولا اجدعها شرموطه هتخليني احبهم من المص بس
محمد: اصبر بس وانا همتعك بس متقوليش ياض قولي يا قمر
عاطف :, ماشي يا قمر مصي بقي يا لبوه عشان اكيف منك
محمد:, ايوه كدا اشتمني كمان انا بحب الشتيمه اوي
ولقيت فجاه زبر راشق في طيزي وانا من كتر الهياج مفرقش معايا دا زبر مين بس بصيت ورايا لقيت عادل حاط زبره في طيزي وبقي عمال يضربني عليها
عادل : خدي يا قمر يا شرموطه نفسك تتناكي يا لبوه
محمد : ااااه كمان افشخني كمان يا دكري نيك قمر المتناكه اللبوه بتاعتك شرمطوني كمان
عاطف لقيته راح ضربني بالقلم وقالي : بطلتي مص ليه يا متناكه يلا مصي
ورجعت أمص زبر عاطف تاني وهو مستمتع اوي بيطلع انين من بقه معناه أنه مستمتع وعادل ورايا فاشخ طيزي وحاسس ان زبره بيكبر في طيزي وعمال يحك في جدار طيزي وانا جبتهم من هيجان الي انا فيه ولقيت عادل خرج زبره
وعاطف قام من علي السرير ونيموني علي ضهري ونزلوا بوس في رقابتي و شفايفي ولحس ورضاعه في بزازي وهما مش عاتقني وكل شويه نازلين عليا ضرب بالاقلام والي يشد زبري جامد وبيقولي دا مش ليك دا كان لازم يكون مع راجل مش لبوه زيك يا قمر
محمد: نكوني عايزه تتفشخ منكم هاتوا لبنكم فيا عايزه احمل منكم
ونيس : دا طلع شرموطه اصلي يا جدعان مع أن ابن عمه طلع فاندام وبيضرب بالجوز
عاطف : ما لازم يكون في عيلتهم دكر عشان يعرف يكيف الباقين
عادل : الا مين الشرموطه الي كانت منصوره عريانه علي موبايلك ديه يا قمر
محمد: ديه نور اختي التؤام
عاطف: الفرسه ديه اختك طب لو عايز انيكها يا خول
محمد: من عيني هخايك تينكها ديه هتفرح اوي لما تشوف زبر زي زبرك بس نيكيني ومتعني انا الاول
ونيس : يعني معندكش مانع نعمل عليها حفله
محمد: يعني هي اول مره يتعمل عليها حفله ديه طيزها كبرت من كتر النيك
لقيت عاطف قلبي فجاه علي بطني ودخل زبره في طيزي مره واحده وانا دفنت وشي في المرتبه عشان صوتي ميطلعش و لقيته ليرفع جسمي عشان ابقي في وضع الدوجي ولقيت ونيس حاطط زبره في بقي وانا عمال تمص فيه جامد عادل دخل زبره في طيز ونيس وبقي صوت في الاوضه كله صوت تخليك لحمنا في بعض و اهات مكتومه وكان خرمي عمال يفتح ويقفل جامد علي زبر عاطف وهو عمال يضرب فيها ويشتمني وزبر ونيس بقي عمال يتخن في بقي عاطف خرج زبره من طيزي ونزلني علي الارض وبقيت واقف بين التلاته عمال تمص في زبر كل واحد فيهم شويه
عاطف : يلا يا قمر يا شرموطه مصي كمان خليني اشوفك لبني
وفضلت تمص جامد لعاطف لحد ما جابهم في بقي وبقيت بحلب زبره عشان اخد اخر نقطه من ايه كان طعمه حلو اوي وبعدين روحت لونيس وفضلت احلب زبره وجابهم علي وشي وعادل لقيته قومني وراح راشق زبره في طيزي وفضل ينيك فيا جامد وانا اتوهه من المتعه لحد ما جابهم في طيزي روني بلبنهم الحلو ولقيتهم كلهم بيلبسوا هدومهم
ونيس : الحفله الجايه هتكون انت واختك مع بعض يا خول ماشي
محمد: من عيني يا دكري
عاطف : الا صحيح ياض مين قمر الي انت خلتنا نناديك باسمها ديه
محمد: ديه تبقي بنت عمي واختي عمر الصغيره بس حته فرسه ملهاش حل بس صغيره علي نيك للاسف
ونيس: احب انا النوع دا انا عايز البت ديه يا عرص
محمد: نعم انت عايز عمر يقتلني ولا ايه دا لو حد لمس شعره من اخواته يطير فيها رقاب وانت عايزني اجبهالك انيكها عشان يخلص علينا كلنا
عادل : ما بلاش جو دا يا عرص يعني متناك دا هيعمل ايه دا واضح أن العيله كلها خولات وشراميط
محمد: المتناك دا قطع زبر عشيق اختي لما عرف انها بتتناك منه وبعدها خلاني اتعرف علي أخته وانيكها وبقي قادر يعرف كل حاجه بدور في بيتي معرفش ازاي عمر دا خطر انا بخاف منه
عادل : ما انا هعلم عليه مش هسيب الي عمله فيا دا يعدي ومفيش احلي من نيك حته بتلو لسه بتكبر علي الشرمطه عشان أعلم علي لحمه انشف كدا وانا هقولك تعمل ايه
محمد حاضر لما نشو ف اخرتها
عاطف: اخرتها شرف عيلتك الي هناخده بادينا يا خول
نرجع القصه علي لسان عمر
انا سمعت كل كلام الي قالوه وكنت عايز ادخل اقتلهم كلهم اختي مين يا ولاد الشرموطه الي عايزين تنكوها دا انا الي هنيكوا يا معرصين بس تمام كدا استحملوا
ورجعت اوضه بتاعتي لقيت نرمين رنت عليا كلمتها
انا: الو ايه يا عسل اخبارك ايه
نرمين : تعبانه اوي ومرهقه من سفر لكن عايزاك ومستنيه اشوفك
انا :وانا كمان يا عمري هموت عليكي طب ايه هتيجي أمته
نرمين انا خلاص بقيت في مرسي مطروح في القريه الذكيه
انا : ايه الي حلاوه ديه بسرعه ديه جيتي
نرمين : امال يا قلبي دا انا كمان محضرالك هديه حلوه اوي بس هاخد تمنها قبل ما ادهالك
انا :هديه وادفع تمنها طب تيجي ازاي ديه
نرمين : اصلها هديه غاليه اوي ولازم اتاكد انك تستحقها الاول
انا ماشي يا عسليه تحبي اجيلك أمته ؟
نرمين دلوقتي لو تقدر. انا مش قادره وعايزاك باي شكل
انا : نص ساعه واكون قدامك بس لما اكون قدام القريه هكلمك عشان اعرف ادخل يلا باي
نرمين : باي يا حبي
انا طبعا لبست ونزلت جري عشان اقابل الفرس العربي الاصيل دا و نزلت و اخدت الطريق وطلعت علي كورنيش وطلعت ركبت عربيه لحد القريه ولما قربت اتصلت بنرمين وقالتلي أن في حد مستنيني ولما وصلت فعلا كان في شاب مستنيني شاب في أول العشرين ملامحه حلوه وهاديه وشكله لطيف رفيع شويه بس تحسه عصب لقيته بيقرب عليا وبيقولي اخبارك ايه يا عمر انا كنت مستنيك بفارغ الصبر
انا طبعا مندهش من طريقته ديه دا ولا كأننا متربيين مع بعض
انا : شكرا يا استاذ هو انت اسمك ايه
شاب : انا اسمي يا سيدي عدنان اتفضل اتفضل ودخلنا القريه وركبنا العربيه بتاعته عشان ياخدنا علي شاليه الي فيه نرمين
انا: هو انت تعرف مدام نرمين منين يا عدنان ؟
عدنان: اولا مسمهاش مدام نرمين اسمها امي أما اعرفها ازاي فدا يا سيدي لأنها هي الي جابتني الدنيا ديه
انا : نعم يعني ايه نرمين تبقي****
عدنان : ايوه نرمين تبقي امي
وهنا ينتهي الجزء البتاعنا وانا بعتذر عن التاخير الجامد دا بس غصب عني فعلا والجزء الجاي هينزل في اقرب وقت و انا مش ميال للمشاهد المثليه عند رجال بس دا كان طلب من أحد الاعضاء وانا مقدرش اتاخر عنكم في اي طلب واي حد عايز شئ معين يشوفه في القصه يقول وانا اكيد هحاول البي طلبه مدام مش هيخرجني عن سياق الأحداث وبشكر كل الناس الي متابعه القصه وبتقول رايها واتمني أن كل يقول رايه لان فعلا تشجيعكم ليا هو الي بيخليني اكتب واحاول أطور من القصه بشكل أكبر كل مره شكرا تاني ليك وانتظروني في الجزء القادم
اولا انا بعتذر عن التاخير لكن حصلت ظروف شديده منعتني اني انزل الجزء الجديد الفتره الي فاتت تشجيع متابعين فعلا هو الشئ الي بيخليني اكمل كتابه القصه ديه فاتمني انكم تتفاعلوا مع قصه اكتر من كدا ومعظم ملاحظات الي جاتلي انا حابب اشكر المتابعين الي وضحوا النقاط ديه ليا و بشكركم علي اهتمامكم بجوده القصه وأنها تطلع في احسن صوره
ثانيا طلبات معظم القراء أن قمر تفضل بعيده عن دايره الجنس والانتقام نجلاء وبنتها عزيزي القارئ كل فرد في قصه ديه له دور معين هينفذه سواء كان جنسي أو غير جنسي المهم أن دوره هيكون مؤثر علي الأحداث طبعا في الجزء دا هيكون في مفاجات كتير اوي محدش يتصورها اسف علي مقدمه الطويله بس كان لازم أوضح كل الكلام دا نبدا جزء الجديد
الجزء السادس
اخر مره وقفنا عند نرمين وهي تبلغني انها وصلت مطروح وعايزه تقابلني وانا نزلت عشان اروح الشاليه بتاعها في القريه الذكيه وهناك قبلت عدنان
انا: بس صحيح يا عدنان هو انت تعرف نرمين منين ؟
عدنان : اولا هي مسمهاش نرمين اسمها ايمي أما بقي اعرفها ازاي فعشان ايمي هي الي جابتني لدنيا
انا في ذهول : نعم يعني نرمين تبقي*****
عدنان : ايوه ايمي تبقي امي
انا : ايوه بس ازاي دا ميبنش عليها خالص انها يكون عندها ابن في سنك وكمان ايه موضوع انك مستنيني و هي ديه بقي المفاجاه الي محضراها!!!!
عدنان : حيلك حيلك يا عم عمر في ايه انا نسيت اول سوال أساسا اصبر بس وانت هتفهم كل حاجه
فضلت ساكت لحد ما نوصل لشاليه لكن دماغي شغاله بشكل مش طبيعي لدرجه اني صدعت من التفكير عايز افهم هو في ايه بظبط
المهم وصلنا قدام الشاليه ونزلت من العربيه انا وعدنان وهو عمال يقولي: اتفضل يا عمر انت مش غريب اتفضل
دخلت الشاليه وكان حاجه تحفه بصراحه يعني أنا حسيت اني جوا لوحه فنيه الارضيات معموله من شراميط ظ£D وبتعكس شكل البحر وجزء تاني واخد شكل الرمل الاصفر لشط والسقف لوحه فعلا واخد شكل السماء الوانها والسحاب كل تفاصيل والانتريه واضح أنه معمول ممكن نوع غالي من الأخشاب ومطعم بالعاج تقريبا ومن اول ما دخلت شامم ريحه جميله اوي بتهدي اعصاب حقيقي دا البيت الي انا اقدر اسميه بيت الاستجمام كل حاجه هنا تجبرك انك ترتاح فضلت طبعا واقف متنح وطول ما انا ماشي حاسس اني هتكعبل لاني فاكر اني ماشي في بحر حقيقي من المنظر
عدنان : ايه يا عم عمر هو انت هتفضل مبحلق كدا كتير وتتزحلق دا مجرد سيراميك
انا : بصراحه بيت حاجه خرافيه مش قادر اوصف الجمال دا بحاجه بس ايه الريحه ديه
عدنان: اكيد عجباك ديه ريحه بخور عربي بيريح الأعصاب وطبعا ممزوج مع ريحه العاج والصندل الي مطعم بيهم كل أثاث البيت
انا: مين الفنان الي عمل ديكور البيت دا
المفاجاه هي الي عملت البيت دا
كانت الجمله ديه طالعه من نرمين وهي نازله من علي السلم وكانت لابسه مايوه بكيني قطعتين ولا واني شاكك أنه مايوه اصلا كان المايوه عباره عن برا لونه اصفر ساده الاندر فتله ومن ناحيه كسها واخد شكل سبعه يا دوب مداري كسها ونفس فون البرا طبعا نرمين كانت اول مره اشوفها لابسه عبايه خليجي واسعه فمقدرتش اشوف جسمها لمن الي قدامي دا حاجه ملهاش وصف شعر اصفر وعيون بني وتحس عيونها كحيله من غير حاجه وشفايف صغيره بس مليانه وحدود مورده جسم بقي حكايه طولها وسط يعني تقريبا ظ،ظ¦ظ¥ بس عليها عود محصلش مقدرش اقول انها رفيعه ولا تخينه هي تحسها حته ملبن بس من غير كرش جسم متناسق وبزاز كبيره ومدوره لدرجه ان معظم بزازها كانت خارجه من البرا وطبعا كل دا مع بشرتها القمحي فأنت قدام فرس عربي اصيل وفخاد ملفوفه تحسها مصبوبه صب وكسها كان واضح من الاندر كان منفوخ ومجسم علي الاندر
سامحني عزيزي القارئ اني طولت في وصف جسمها بس بصراحه مقدرش اعدي دا
انا طبعا واقف مبحلق في جسم نرمين الي يهبل انا متصورتش ان جسمها يكون بالجمال دا
نرمين: هتفضل باصص كدا كتير عيب يا ولد ابني واقف
انا: ابن مين انا لحد دلوقتي مش صدق أنه ابنك أساسا ايه جمال دا كله
نرمين : يعني أنا فعلا حلوه ولا ديه مجرد مجمله
انا: مجمله مين هو في حد يقدر يقول نص كلمه عليكي يا قمر
نرمين : ياض يا بكاس طب تعالي نقعد بس وتكلم براحتنا
واخدتني نرمين وقعدنا في الانتريه وخلتني قاعد جمبها وكانت لازقه فيا اوي لدرجه ان بزازها كانت محشوره في جنبي وحاسس بطراوتهم اوي
انا : طب ايه بقي المفاجاه الي انتي محضراها ليا
عدنان : يا عم انت مستعجل اوي كدا ليه اصبر انهارده احنا هنا عشان نعرف بعض
انا : بشكل دا ونعرف بعض بس وكنت بشاور علي نرمين
نرمين : طبعا مش لازم نعرف بعض كويس وكانت أيداها علي زبري عماله تحسس عليه وانا كنت ببص علي عدنان اشوف رد فعله لقيته مركز مع ايد امه اوي كأنه مستني يشوف شكل زبري روحت قائم قالع البنطلون و البوكسر وكان زبري واقف نص واقفه رغم كل الي حوليا
انا: عشان نتعرف علي بعض احسن شويه
ضحكنا كلنا علي كلامي وفضلت ايمي تحسس علي زبري براحه وبتقولي : قولي بقي يا عمر انت مين بظبط
انا: وهيفرق معاكي انا مين في ايه
نرمين:انا بحب اكون في حضن راجل مطمنه معاه ازاي اطمنلك وانا مش عارفه حاجه عنك
انا: طب وابنك ايه نظامه في ليله ديه
عدنان : انا يا سيدي ديوث بحب اشوف امي بتتناك من رجاله بس رجاله بجد الي يخلوا كسها مينفعش بعد كدا وبعدين أنزل الحس لبنهم من علي جسمها أو من كسها وهي تمصلي لحد ما اجيبهم في بقها وتبلعهم
طبعا تصور عزيزي القارئ انا قاعد في في وضع زاي دا ويسمع كلام دا من عدنان زبري دا بقي عامود صواري في ثانيه
انا: طيب انا يا سيدي انا عمر عندي ظ،ظ¨ سنه عايش مع ابويا وامي واخواتي في بيت عيله بس انا من عيله محافظه شويه يعني مقفلين علي نفسنا ولازم ناخد راي كبار العيله كلهم قبل ما اعمل اي حاجه بس لما كبرت الموضوع خنقني وخرجت من الجو دا
نرمين : ويا تري نزلت تشتغل ليه يا عمر
انا: عشان اسلي وقتي انا مش بحب قعده البيت ولا زاي شباب الايام ديه بحب الهلس عايز اعيش حياتي اه لكن استفيد اشتغل واكسب خبره وفلوس واصرف علي نفسي واحس اني راجل مسؤول عن نفسي علي الأقل
نرمين: تصدق انك كبرت في نظري اوي وعرفت اني فعلا مع راجل تفكيرك اكبر من سنك اوي يا عمر حتي في حركه المطعم الي عملتها مع راجل الي اخد نمره البنت
انا: وانتي عرفتي ازاي انا عملت ايه
نرمين : عرفت انك مسكتش عن الي حصل وانك مش رافع اريل وديه اكتر حاجه عجبتني فيك جراتك شطارتك ذكائك وعارف ازاي تحمي نفسك حتي من كلاب الي معاك في سكن وكانوا عايزين ينكوك زاي ما ناكوا ابن عمك
انا في دماغي: احا يا ولاد العرص انتو عرفتوا كل دا منين هو انا فين بظبط
انا : هو في ايه بظبط انا مش فاهم حاجه انتو مين
نرمين : انا يا سيدي ابقي نرمين عاصم سيده اعمال خليجيه بس عيشت في مصر معظم حياتي وحبيت راجل محترم وشيك واتجوزنا بس بعد كدا زهقت منه. كنت عايزه اسيبه بس كنت حملت في عدنان وكان الانفصال صعب قالي أنه موافق علي اي شئ ترضيني مهما كان هو ايه كان يوم حلو اوي بقي كلب عندي وحتي لما عدنان كبر بقي كلب البيت كله بيشبع رغباتنا كلنا مع انك تشوفه متصدقش كلام دا خالص راجل محترم جدا جدا
انا ،: كل دا ميجوبش علي سوالي انتو عرفتوا كلام دا منين
نرمين : عدنان يا حبيبي هات المفاجاه الاوله لعمر خليه ينبسط
دخل عدنان المطبخ وخرج ساحب واحد بسلسلة كلاب وكان ماشي علي أيده ورجله زاي الكللابب وعلي ضهره شايل صانيه عليها وسكي ومكسرات بس مقدرتش اعرفه لانه كان لابس ماسك
عدنان : دا بقي كلب العيله يا عمر الشرموط بتاعنا كل طلباتنا هنا مجابه تعرف اني نكته اه متستغربش لما ماما بيجلها عذر الشهري بروح انيكه اصل اختي مش بتوافق انيكها خالص
انا: وانتو جايبينه ليا اعمل بيه ايه
نرمين : عمر انت هنا دلوقتي راجل البيت دا وكلنا هنا تحت رحمتك وزبرك عايزه احس بفحولتك معايا وراحت واخده شفايفي وبقيت بتمص فيهم جامد اوي وتلحسهم وماسكه زبري عماله تدعك فيه عشان اهيج بس حظك وحش يا كتكوته قومت من مكاني وهي لسه ماسكه زبري
انا: مدام انا بقي راجل البيت خلي الكلب دا يكشف وشه ولا مكسوف مني
عدنان : بس كدا انت تؤمر يا حبيبي بس في شرط لازم تعرفه
انا: شرط ايه دا
نرمين : انت لو مكيفتنيش انا وهو هتكون كلب زيه
انا: نعم يا كسمك انتي و هو مين دا الي عايزينه يبقي كلب دا انتو دماغكم تحت جزمتي تلحسوها
لقيت فجاه نرمين قعدت زاي الكلبه علي أيدها ورجليها وجات ناحيه جزمتي تلحسها وجوزها كمان جه ناحيتي وبقي بيلحس رجلي التانيه
عدنان : شوفت بقي احنا موفقين علي اي حاجه واظن انك قادر تكيف امي شرموطه وأبويا العرص ولا ايه
كلام عدنان استفذني اوي محستش بنفسي غير وانا بقوله موافق يا خول اكشف وشه
عدنان : اهو تحت رجلك اكشفه انت
نزلت أيدي وروحت كاشف وش ابو عدنان
يا نهى اسود ومهبب انا زبري نام من المفاجآه مستر جاسر
انا بعدت عنهم ورجعت بضهري لورا ووقعت علي الكانبه ومسكت دماغي تقريبا في عرق ضرب في دماغي هو ايه الي بيحصل بظبط
انا وانا لسه في حاله الصدمه: احا يا ولاد المتناكه ايه دا انتو بتهرجوا مستر جاسر ازاي يبقي جوزك انا مش فاهم حاجه
نرمين : اهدي بس يا عمر اهدي وانا هفهمك كل حاجه انا زاي ما قولتلك قبل كدا أن جاسر مكنش عايز يبعد عني ويسبني طبعا دا مش من حبه فيا لكن فلوسي والمستوي الاجتماعي والعلاقاتي كل دا حاجات خلته ميسبنيش وانا كمان كان لازم اكون علي زمه راجل عشان احنا مجتمع شرقي كلام ناس منظري وانا شخصيه عامه ولو في واحده من علاقاتي حملت جاسر يشيل المولود يعني مصالح عشان كدا هو وافق أنه يكون الكلب بتاعي. خدامي هو كان كدا من اول يوم أساسا فالموضوع مش فارق كتير المهم اني بدات ازهق من رجاله الكبيره بصراحه انتو شباب فيكوا حاجه حلو اوي ليكم طعم مختلف وبذات لما تكونوا خايفين بس كان لازم اسيطر علي شاب الي معايا عشان ميفضحنيش فكرت في صحاب عدنان بس هو رفض عشان منظره قدام صحابه ومينفعش يبان ديوث قدام صحابه لانه هو الي هيمسك شغلي بعد كدا ولازم يبان في احسن صوره قدام كل ناس عشان محدش يبتزه مكنش قدامي غير جاسر وطبعا معظم الي بيشتغلوا عند جاسر شباب كنت بروح المطعم واشوف مين منهم يعجبني وابدا تسحبه نحيتي وساعات شباب من النادي وكدا
انا: وكلهم كانوا يعرفوا انك مرات مستر جاسر المدير بتاعهم
نرمين : لا طبعا محدش كان يعرف انه جوزي انا برضوا بخاف علي سمعته وكمان محدش فيهم يعرف اسمي الحقيقي انت الوحيد الي كدا
انا:, واشمعني بقي انا الوحيد الي خلتيني اعرف
عدنان : عشان انت ذكي انت الوحيد الي فعلا كلنا اعجبنا بيك وبشخصيتك طريقتك في تعامل مع زبائن من مختلف جنسيات ومع زمايلك وكمان طريقتك فانك تاخد حقك مع أن سنك صغير لكنك بينت قد ايه انت شخص ذكي وتستاهل
نرمين : عشان كدا قررت اظهرلك علي حقيقتي واخليك تعرف كمان أن جاسر مديرك في شغل يبقي مجرد كلب تحت رجلي لاني قررت اخليك سيدي وسيد الكل
انا: و انتو هتستفدوا ايه من ورا دا كلوا متقنعنيش أن كل دا عشان بس جمالي وحلاوتي الي تدوب دوب
عدنان : انت بتتريق ماشي يا عم عمر علي العموم انا هقولك سبب هو الهديه الي انت جيت عشانها هنا وثمن الهديه ديه هو أنك تمتعنا احنا وحتي لو موفقتش وقولت مش لاعب وهفضحكوا اتفضل اظن يعني محدش هيصدق عيل عنده ظ،ظ¨ سنه أن واحده زاي امي شرموطه وكسها مفتوح لناس وابو يا كلب تحت رجل مراته وعياله وكمان انت هتخاف من فضيحه عيلتك يا عمر لما ستنشر فيديو لابن عمك وهو بيتناك من زمايله في سكن
انا: وانا المفروض دلوقتي اني اخاف واترعش واقولك حرمت يا بيه واعمل فيا الي انت عايزه مش كدا فوق يا شاطر ومدام انت عرفت كل دا عني وعن ابن عمي يبقي اكيد عرفت انا اقدر اعمل ايه
نرمين : ومين قالك إن دا تهديد يا حبيبي أو اننا عايزين تجبرك انا بقولك انت سيد البيت دا وسيدي وتاج راسي يبقي ازاي اجبرك وكمان انا عارفه انت عملت ايه عشان خاطر بنت عمك كمان واضح انك بتعرف تسيطر علي شهوتك. دا كويس جدا انا نفسي في راجل زيك يملأ العين
انا: طيب انا موافق بس في حاجه لازم اعرفها الاول انتو عرفتوا موضوع ابن عمي وكل دا عننا ازاي وكمان عرفتوا الي حصل في شقه
عدنان : لان بكل بساطه في كاميرات في شقه احنا زرعينها والشقه ديه مخصصه دائما لسكن العاملين للمطعم الي انت شغال فيه عشان كدا مش محتاجين كل شويه نعيد تركيبها وكمان في كاميرات وأجهزة تنصت في المطعم نفسه ومتسالش ليه عشان دا ميخصكش
انا : وانتو ليه تحطوا كاميرات مراقبه في سكن العمال
نرمين : عشان نعرف مين الي في شقه وبتعملوا فيها ايه لان بيحصل مشاكل كتير بين صاحب السكن والشركه
نرمين : وانتي هيفرق معاكي في ايه مشاكل الشركه مع سكن ومتقوليش جوزك عشان دا لحد دلوقتي قاعد تحت رجلي
نرمين : لا مش هقولك جوزي بس كل الي في الموضوع اني شريكه في شركه ديه بنسبه ظ£ظ*ظھفي أسهم الشركه
انا: يعني أنا قاعد مع صاحبه الشركه حلو اوي طيب ايه بقي الهديه
نرمين : الهديه هتعرفها بكره لما اتاكد انك تستحقها دلوقتي بقي انسي اني صاحبه الشركه ومديرك وكل حاجه انا عايزه استمتع بيك انهارده لاقصي الحدود
وقامت نزلت علي ركابها وبقيت عماله تمسك في زبري وتضغط عليه بايدها وتلحس في بضاني وتخدهم في بوقها وتحرك لسانها عليهم وانا روحت في عالم تاني من المتعه حاجه لا توصف بجد ولقيت زبري وقف زاي الحديد في ثانيه فهمت ساعتها أن نرمين ديه خبيره في جنس يعني عشان تتكيف لازم اعمل كل حاجه اقدر عليها ولقيت نرمين خرجت بضاني من بقها وبقيت بتتحرك بلسانها براحه علي زبري وتلحس العرق الي فيه لحد ما وصلت لرأس وبدأت تشاهدها في بوقها وتحرك لسانها علي رأس من جوا بشكل دائري حرفيا كنت هاجبهم مش قادر حاولت امسك نفسي علي قد ما اقدر وبقيت نرمين بتاخد زبري في بقها وتمصه جامد لكني كنت بحس بسنانها علي بري كأنها بتكحتها فيهم وهي بتمص بزبري لقيت جاسر قرب مني و واقف كأنه مستني اديله أمر
انا،: عدنان اتعامل مع الكلب دا انت حر فيه انا مليش في الخشن بصراحه
عدنان : انت الخسران يا صحبي ناتاشا تعالي
ببص لقيت واحده جايه تجري من المطبخ وكانت ملط ملامحها وشكلها مش مصريه كانت سمراء اوي وشمرها بيقول انها افريقيه بس جلدها بيلمع عندها بزاز في حجم التفاح وعودها كويس وكسها مش ظاهر اوي بس شق كسها ومسحوب وفخادها متوسطه وطيزها برضوا بس طريه اوي بتترج من أقل حاجه اول ما وصلت كأنها عارفه هي لازم تعمل ايه راحت ناحيه دولاب كان موجود في الاوضه وطلعت منه حاجه شبه الخرزانه لكن اسمك منها شويه وراحت نازله بيها علي ظيز جاسر
جاسر : اااااااااه
عدنان : هو انا قولتلك تفتح بقك اخرص ومسمعش صوتك غير لما اقولك وراح ضاربه برجله وقعه علي الارض
انا : ايمي خلينا نطلع اوضه النوم مش بحب اشوف المناظر ديه
نرمين : خلاص زاي ما انت عايز يا حبيبي
اخدت نرمين وطلعنا علي اوضه النوم وكانت نرمين قدامي وطيزها بتترج وهي طالعه السلم خلت زبري واقف علي آخره وعايز احشره بين فلقات طيزها اول ما دخلنا اوضه النوم روحت ماسكها من رقبتها جامد وكنت ضاغط عليها وقربت اخنقها بجد
انا :, انهارده بقي هوريكي معني أن يكون معاكي دكر في الاوضه مين سيدك
سيبت رقبتها وهي بقت تكح وبتاخد نفسها بالعافيه ولقيتها ابتسمت وهي بتنهج وتقول : انت سيدي وانا عبده لزبرك ومتعك تعمل فيا الي انت عايزه اامرني يا سيدي
قومت فكرت ليها رباض السونتيان وكان بزازها ما صدقت تشم نفسها بقيت بتترج قدامي روحت قافش حلمه بزازها وبقيت بقرض فيها جامد وهي بتتلوي من الالمو المتعه
انا:, روحي نامي علي بطنك يلا
راحت جري نامت علي بطنها وانا جيت من وراها سحبت الفتله الي كانت لبستها ولا ليها اي لازمه أساسا وروحت مدخل صباعي في خرم طيزها لقيتها بنت جع جامد خرمها كان ديق اوي شكله مش مفتوح
انا : انتي اتناكتي قبل كدا في طيزك
نرمين : لا كنت مستانيه راجل بجد عشان يقدر يفشخها
روحت ضاربها جامد علي طيزها لقيتها عماله تترج قدامي زاي الجيلي منظر هز طيزها هايجني فشخ فضلت اضرب فيه طيزها وهي تتاهوه جامد وعماله تقولي : اضرب كمان ايي عايزه طيزي تحمر من كتر الضرب افشخ طيزي
روحت قلبتها علي ضهرها وطلعت علي شفايفها بس مبوساهاش اخد شفايفها بسناني وبقيت بعضهم والحس فيهم وهي مندمجه معايا اوي وأيدي عماله تفرك في كسها وبقيت حاسس باقرازاتها اللزجه غرقت أيدي فضلنا علي الحال دا حوالي خمس دقائق وبعدها اخدت أيدي وحطيت صوباعين في بوقها عشان تمص عسلعها وتدوقه من ايدي لقيتها عماله تلحس صوابعي وتمصهم وفجاه عضتهم روحت ماسكها من شعرها ودفنت وشي في رقبتها وبقيت بلحس فيها واعض رقبتها وامصها ونزلت علي بزازها بقيت برضهم زاي العيال الصغيره بظبط وعمال افعص فيهم وأيدي عماله تفشخ في كسها وعمال ابعبصها فيه لحد ما ارتعشت وجابت شهوتها لاول مره فضلت الحس بزازها في كل حته كاني باكلهم بصراحه كان شكلهم لوحده يهيج وخصوصا لما بقوا لمعوا بسبب بحسب ليهم نزلت بلساني وانا مشلتوش علي بطنها وروحت مدخله في سرتها وبقيت بلحس فيها بشكل دائري وهي بقيت تتلوي وتقولي : حرام عليك كفايه بقي دخله مش قادره
انا:, عايزه ايه يا لبوه مستعجله كدا ليه لسه بدري
نرمين : امممم بدري ايه نيكني بقي افشخ كس متناكتك عاشرني افشخني بقي وريحني مش قادره ااااه
نزلت بلساني علي كسها واول حاجه عملتها اني لمست زنبورها بطرف لساني وأول بس ما لمسته اتشنجت وجابت للمره تانيه رحت عضيت زنبورها علي خفيف لقيتها فتحت عينها جامد كأنها انصدمت وبقيت تقولي كفايه بقي حرام عليك انت بتعذبني كدا ليه
انا: عشان تبقي تخبي عليا حاجه تاني يا شرموطه وتلعبي بيا
نرمين: اسفه يا سيدي اسفه مس هعمل كدا تاني بس ارحمني
نزلت علي شفيف كسها المنفوخ وبدأت الحسن بنهم واعض شفايفها كنت حاسس ان شفايف كسها بتبوسني وبتاخد شفايفي في احلي واطعم بوسه في حياتي قومت علي حيلي وشديتها عليا وروحت مدخل زبري في كسها علي ناشف مره واحده
نرمين :ااااااااااااه فشختني يا عمر حرام عليك ليه كدا
لكن أنا كنت خلاص مبقتش في واعي مش حاسس غير بالفرن الي زبر يدخله لدرجه ان زبري كان بيحرقني من حراره كسها وكان ديق بشكل غريب وقافش اوي علي زوبري احساس لحم كسها وهو ماسك فيه خلاني مش في واعي وبقيت عمال ادخل واطلع زبري من كسها وافشخ فيها وهي عينها بقيت احس انها بتتحول للابيض وتتاوه جامد اوي لدرجه ان ممكن المدينه كلها تسمعه صويتها كانت شرموطه اوي حتي في كلامها نرمين : افشخ مسمي يا دكري نيكيني عشانه تحبل من زبرك يا نياكي افشخ كس الشرموطه عبده زبرك
كلامها خلاني مش قادر وسخنت علي الاخر وزبري حجمه كبر اوي. كنت خلاص هجيبهم
انا :, انا هجيبهم اجيبهم فين
نرمين هاتهم علي وشي وفضلت انيك فيها لحد ما كنت خلاص علي وشك لقيتها اتشنجت اوي يجي لمده نص دقيقه روحت طلعت زبري وجباتهم علي وسهل وهي بقي في سائل ابيض لزج خارج من كسها انا استغربت لاني عمري ما شوفت حاجه زاي كدا قولت يمكن دا لبني بس انا مجبتش اي حاجه في كسها المهم اني اتهديت ونمت جمبها قولتلها : ايه رايك طلعت دكر واستاهل الهديه ولا زاي الي تحت
نرمين كانت مغمضه عينها وبتقولي : ششسششش مش عايزه اي حاجه تقطع اللحظه ديه عايزه افضل حاسه بسعاده ديه لبقيت عمري انت عملت ايه بظبط انا عمري ما حد قدر يمنتعي كدا حتي عدنان الي كنت بقول عليه فحل واكتر واحد بيقدر يشبعني عمره ما وصلني للمرحله ديه
انا: صحيح هو ايه سائل الي نزل منك دا انا محبتهومش في كسك
نرمين: سائل دا معناه انك وصلتني لقمه شهوتي الجنسيه مش اي راجل يقدر يوصل الست لكده وخصوصا لو واحده زاي انا هدخل الحمام بقي
قامت نرمين دخلت حمام وانا عنض عيوني ومحستش بالدنيا ونمت صحيت علي حد بيهزني فتحت عيني لقيت حد كان قلبي هيقف لمجرد اني شوفته
هو في ايه هي العيله ديه مفاجاتها مش بتخلص
بنت:, قوم بقي يا كسول احنا داخلين علي مغرب
انا:, هو انا بحلم ولا دا حقيقه اني بتعملي ايه هنا
بنت: مفاجاه من قعتهاش مش كدا ولا انا حتي يلا قوم بقي دا احنا لسه يومنا طويل يا عريس
اوهنا ينتهي الجزء دا واعتذر عن التاخير في نزول الجزء دا ولكن ظروف اقوي مني وهي الي مناعتني اني أنزله وللأسف مش عارف الظروف ديه هتنتهي أمته عشان كدا الفتره الجايه مش هنزل اجزاء جديده في فتره قريبه عشان محدش يدخل يسأل الجزء الجديد أمته واتمني تستمتعوا بالجزء دا
وننتظر تعليقاتكم وتوقعاتكم مين البنت الي صحت عمر من نوم
مفاجات كتير في الأجزاء القادمه وطلب أحد الاعضاء هيتم الجزء الجاي اشوفكم علي خير في الأجزاء الجايه واتمني الجزء يعجبكم
وبعتذر عن الخطأ دا
اهلا بيكوا يا شباب في ناس كتير جدا عماله تلومني علي ان الجزء دا اتاخر رغم اني نوهت في الجزء الي فات اني هوقف كتابه لفتره بسبب مشاكل عندي ورغم كل المشاكل برضوا كنت بكتب ليكم عشان محدش يدايق والجزء دا هيكون طويل وحصل مشاكل كتير وانا بكتبه ارجوكم ادروا دا ندخل في المهم بقي وهو ان مفاجاه الجزء الي فات عن مين صحي عمر هتتاجل شويه عشان علي رغبه احد القراء طلب جزء بتكلم فيه عن نور وحياتها وهو هيكون الجزء دا ومش انا الي هكلم فيه لكن نور بنفسها هي الي هتحكي ليكم حكايتها وبصراحه هي عيله زنانه اوي اتمني ان الجزء الجديد يعجبكم واقدر اسعدكم وارتقي للمستوي المطلوب منتظر تعليقاتكم علي الجزء الجديد
الجزء السابع
ازيكم يا شباب وحشتوني الفتره الي فاتت ديه بجد طبعا انا عمر مش نور هي بس في المطبخ بتعمل حاجه وجايه طبعا نور فضلت تزن عليا عشان اخليها تكلم وتحكي هي كمان لانها شافت اني ظالمها ومطلعها شريره دايما وانا الملاك الي مش بيغلط فانا قررت اني اخليها تكلم وتحكي وانتو بقي تحكموا براحتكم بس خدوا بالكم عشان هي عيله زنانه اوي
نور: سمعتك يا عمر علي فكره مين ديه الي زنانه متخلنيش اجيلك
عمر: تعالي يا اختي يعني هتخوفيني وريني تقدري علي ايه وبلاش اقلب عشان مخلكيش تكتبي حرف
نور : خلاص اسفه يا عم انت قلبك كبير برضوا
عمر: طب لخصي الناس هتضربنا بشباشب اتكلمي
نور : هاي يا جماعه انا نور طبعا عمر حكالكم عني وعن شكلي وعلاقتي ليه وانا لما قرات كلامه وتعلقاتكم بصراحه ادايقت جدا كلكم حكمتوا عليا اني بنت مش كويسه وعايزه ااذي بنت عمي واخويا لكن ديه مش حقيقه وانا عايزه اخليكم تعرفوا كل حاجه حصلت وازاي انا بقيت كدا وانا متاكده انكم هتعذروني
الحكايه بدات لما كان عمري ظ،ظ¤ سنه وقتها كنت بلغت من سنه بس جسمي كان فاير وبزازي بدات تكبر وطيزي تتدور وتترفع وشعر خفيف كدا بدا يظهر حولين كسي مش هنسي اول مره جاتلي فيها البريوت (الدوره الشهريه) لما قولت كنت مرعوبه اوي لاني اساسا بخاف من الدم وفضلت اعيط جامد اوي من الالم ولقيت فجاه ددمم نازل مني ساعتها ماما جات جري عليا ولقيتها مخضوضه في الاول لكن بعد كدا لقيتها بتضحك وتقولي كبرتي يا مفعوصه خلاص وبقيتي ست البنات واحلاهم وشطفتني و خلتني اغير هدومي وقعدت تكلم معايا في اليوم دا كتير عن ان جسمي هيبدا يتغير واني هحس بحاجات غريبه و ان سعات هحس بكسي بيحرقني و عايزه اهرش فيه لما احس بكدا اروحلها علي طول بصراحه مش قادره انسي الكلام دا طبعا بتقولوا ايه البت الرغايه ديه وايه لازمه كلام دا لزمته ان اول مره احس الاحساس الي امي كلمتني عنه وانا عمري ظ،ظ¤ سنه لما كنا في شرقيه كان بسبب عمر لما قفشته مع نهي قريبتنا وهو عمال نازل فيها بوس وتفعيص في بزازها وكانت ايده داخله تحت جلبيتها وبتلعب في كسها وهي كانت مستمتعه اوي سعتها حسيت بحاجه غريبه جوايا كانت اول مره ابص لعمر بشكل دا واركز في جسمه وبذات تحت رجله لما لقيت في حاجه واقفه تحت بنطلونه معرفش ليه ركزت معاه اوي كان نفسي اكون مكان نهي في اللحظه ديه ساعتها كان تفكيري انهم بيلعبوا وانا بنت عمه واخته يعني احق بلعب والمتعه ديه منها وهنا بدات احس بان كسي بيحرقني وعايزه اهرش فيه طلعت اجري وروحت لماما كانت ساعتها في المطبخ
نور : ماما يا ماما انا حاسه بحاجه بتحرقني اوي من تحت
نجلاء: شششش روحي اطلعي فوق وادخلي اوضتي واستنيني وانا طالعه ليكي علي طول
نور : حاضر
وطلعت فوق وفضلت قاعده حوالي عشر دقائق ولقيت ماما جات و لقيتها بتقولي : حاسه بايه دلوقتي؟
نور: مش عارفه حاسه بحرقان جامد تحت
نجلاء : قوليلي يا بت في حد قربلك او باسك
نور: لا يا ماما محدش قربلي دا حضلي لما شوفت عمر بيبوس نهي الي ساكنه قدامنا
نجلاء: عمر كان بيبوس نهي قوليلي انتي شوفتي ايه بظبط
نور : حاضر انا شوفت نهي كانت لازقه في الحيطه وعمر بيبوسها من بقها وحاطط ايده هنا وشاورت علي بزازي وايده تانيه كانت جواه الجلابيه بتاعتها وهو كان في حاجه شبه العصايه من تحت وكانت مخليه البنطلون بتاعه منفوخ
نجلاء وهي بتبتسم: بقي الواد عمر كبر وبقي يعرف يسيح وزبره يقف كمان دا العيال كبرت اوي
نور : ماما هو يعني ايه الي انتي قولتيه دا
نجلاء: يظهر اني هتعب معاكي اوي يا بت بصي يا نور دلوقتي انتي كبرتي وفي حاجات لازم تعرفيها عشان تاخدي بالك من نفسك الست مننا يا حبيبتي بتعيش طول عمرها نفسها تكون مبسوطه وفرحانه هتفضلي تدوري طول عمرك لكن مهما لفيتي مش هتلاقي متعتك او فرحتك غير من دا ولقيتها مسكت كسي
نور: ااه يا ماما ايدك وجعتني
نجلاء : بس يا عبيطه كسك دا هو مصدر متعتك في الحياه وبيه تقدري توصلي لاي حاجه انتي عايزاها
نور: بس يا ماما تيته قالت ان دا عيب ومينفعش حد يقربلك
نجلاء: سيبك من ستك وكلامها الاهبل دا انا امك وكلامي انا هو الي يتسمع فاهمه
نور: فاهمه بس دلوقتي انا عايزه اهرش في بتاعي مش عارفه اعمل ايه
نجلاء : مسموش بتاعي اسمه كسي اسمه ايه
نور : كسي
نجلاء : شاطره اقلعي هدومك يلا
نور : ليه يا ماما
نجلاء: هتعرفي دلوقتي اقلعي بس يلا
وبدات اقلع الجلابيه الي كنت لابساها وقلعت البرا والاندر وظهر بزازي ساعتها مكنوش كبار بنسبه لسني ومشدودين وكسي كان عليه شعر خفيف
نجلاء : جسمك حلو يا بت طلعالي ولقيتها هي كمان قلعت وبقيت ملط
نجلاء: بصي يا حبيبتي الي انتي حاسه حاسه بيه دا اسمه اثاره او شهوه ومينفعش شهوتك ديه تفضل جواكي لازم تطلع وتتمتعي بحياتك فاهمه
نور: فاهمه بس ازاي يعني يا ماما يعني انتي عايزاني اقلع قدام اي حد واسيبه يقربلي
نجلاء : لا الي يستاهلك بس ويقدر يحافظ علي سرك والاهم انه ميعرفكيش اتمتعي بحياتك لكن تاخدي بالك من نفسك مالك يا بت مبحلقه ليا كدا ليه
نور: بصراحه انا مش فاهمه حاجه
نجلاء : يعني انتي متعرفيش اي حاجه عن الجنس
نور : لا اعرف سعات بنات صحابي كانوا بيكلموا عنه مع بعض
نجلاء : مهو زاي بقي ما في ست بتتناك من راجل ممكن تتمتع مع ست زيها زاي ما هعمل معاكي دلوقتي
نور: هتعملي ايه يا ماما
نجلاء: شششششش نامي علي ضهرك ومتفكريش في حاجه
لقيتها بتنيمني علي ضهري ونزلت تبوسني من خدي وبعدين نزلت علي رقابتي وبقيت عماله تمشي لسانها علي رقابتي ونزلت بيه علي فرق بين بزازي ومسكت بزي البمين بايدها وبقيت عماله تفعص فيه وبقيت عماله ترضع وتلحس في حلمه بزي التاني انا في اللحظه ديه مكنتش في وعي احساس غريب اوي اول مره احس الاحساس دا كسي كان مولع وفي مياه بتخرج منه وتبله طبعا في وقت دا كنت فاكره اني عملتها علي روحي خرجت احساس دا وفي اه بتطلع من بقي ببص لقيت امي عند كسي وعماله تلحس زنبوري وتعض فيه
نجلاء : مبسوطه يا نور
انا مكنتش قادره اخد نفسي اساسا من الهيجان فردت عليها وانا صوتي مقطع : اااه اوي يا ماما كملي عشان خاطري
نجلاء : متحبسيش الي جواكي خليه يطلع
نور : حاسه اني هعمل حمام علي نفسي
نجلاء : اعملي يا حبيبتي ومتخافيش يلا
ولقيتها عماله تلحس في زنبوري جامد وتفرك فيه ل ما لقيت مياه كتير خارجه من كسي انا اتكسفت اني عملت حمام علي نفسي والمفروض اني خلاص كبرت
نجلاء : متقلقيش يا حبيبتي انتي معملتيش حمام الي خرج منك دا اسمه عسل دا بيخرج من البنت لما بتوصل لقمه شهوتها واول ما يخرج ترتاح مش انتي دلوقتي مرتاحه
نور: اه ارتاحت ومش عايزه اهرش في كسي تاني
نجلاء : طيب شوفتي بقي بس اسمعي يا نور انتي سري واي حاجه تحصل بيني وبينك او في بيتنا او اي سر اقولك عليه يفضل بينا احنا الاتنين بس فاهمه
نور : فاهمه يا ماما
نجلاء: دلوقتي انا هنضف الاوضه من الي احنا عملناه دا انتي ادخلي خدي دش وانزلي اقعدي مع ستك لحد ما ارجع انا هروح بيت جدك اجيب حاجه من هناك واجي علي طول ماشي
نور : حاضر يا ماما
واخدت هدومي ودخلت الحمام اخد دش وكنت لسه حاسه بايد امي علي جسمي ولسانها لما كان ماشي علي كسي وزنبوري احساس جميل اوي نفسي اجربه تاني وبقيت تحت الدش وايدي عماله تمشي علي كل حته في جسمي كاني كنت بستكشف جسمي من اول وجديد قفلت المياه ولبست البرنس وخرجت وروحت علي اوضه ماما اشوفها بتعمل ايه بس ملقتهاش قولت اكيد نزلت عند جدي فدخلت اوضتي وبقيت بنشف جسمي وبعد ما خلصت لسه جايه البس الاندر لقيت الباب خبط قولت يمكن ماما تكون رجعت روحت ناحيه باب شقه و وقفت ورا وسالت مين لقيتها نرمين بنت عمتي رباب قولتلها استني لحظه ودخلت بسرعه لبست البورنس وروحت فتحت ليها الباب واول ما شافتني اخدتني بالحضن بصراحه بعد الي حصل بيني وبين امي بقيت احس بالاثاره كل ما جسم اي حد يلمس جسمي
عمر: (معلش اسف علي المقاطعه ديه يا غبيه اوصفي ليهم نرمين عامله ازاي الاول عشان يقدروا يتخيلوها)
نور: اه اسفه صحيح اسفه هي نرمين رغم انها عايشه الفلاحين لكن جسمها كان مشدود وحلو كانت طويله اوي حوالي 175سنتي و وزنها حوالي 65 كيلو كانت رفيعه وبزازها وسط بس حلماتها كانت دايما واقفه كانت هايجه علي طول وفي هاله لونها بني فاتح حوليها وكسها كان كبير ومنفوخ لانها مطهرتش وهي صغيره وطيزها كبيره بس مشدوده ومهما لبست واسع برضوا ظيزها لازم تكون بارزه
نرمين :ايه بت في ايه كنتي فين كل دا
نور:, معلش يا نونو بس كنت بستحمي لما كنتي بتخبطي تعالي
ودخلت اوضتي وقعدت قدام التسريحه عشان اسرح شعري
نرمين : قوليلي عامله ايه في مزاكرتك
نور : علي فكره انا كمان في اجازه زيك
نرمين : خلاص يا ستي مالك في ايه هو مفيش اي مروحه عندك هنا
نور : لا مفيش مراوح في الاوضه انتي عارفه شباك عندي بحري وبيجبلي هوا حلو بس مش هفتحه وانا كدا يعني
لقيت نرمين وقفت وفكت زراير العبايه الي كانت لبساها انا كل دا كنت شايفاها في المرايه بس استغربت من الي كانت لابسه كانت لابسه قميص نوم موف طويل بس ماسك اوي علي حسمها لدرجه اني كنت شايفه تفاصيل جسمها وكنت شايفه حلمات بزازها واقفه كان شكله وهي مجسمه في القميص يهيج اوي وطبعا طيزها مش محتاجه كلام كانت متفصله علي الاخر وكسها كان عامل زاي سبعه و واضح من القميص بس علي قد ما كنت مستغربه من لبسها منظرها هيجني اوي
نور: ايه دا يا نرمين انتي كنتي لابسه دا تحت العبايه ازاي ابوكي سابك تنزلي كدا
نرمين: لا يا اختي ابويا سافر هيقعد تلات ايام برا وعادي يعني ايه مينفعش البس كدا ليه هو حد شايف ما هو تحت العبايه
نور: مش القصد يا نرمين بس مستغربه انتي كنتي فين اساسا بشكل دا
نرمين: هقولك بعد ما تبطلي بحلقه في جسمي ايه هو عجبك لدرجه ديه
نور: انتي هبله يا بت؟!!
نرمين: يا اختي مش انا الي بقول دا عيونك هي الي فضحاكي ولا انا بكلم غلط؟
ولقيتها فجاه قربت مني وحطت ايدها علي بزازي وفتحت الروب عشان جسمي كله يبقي باين قدامها
نور: انتي اتهبلتي يا نرمين ايه الي انتي بتعمليه دا كدا عيب
نرمين : عيب مين يا لبوه دا انتي امك لسه فشخاكي علي سريرها من شويه جايه معايا تعملي شريفه
انا اتصدمت من كلام نرمين. عرفت ازاي الي حصل بيني وبين امي
نور : انتي اتجننتي ايه الي انتي بتقوليه دا انا لما ماما تيجي هخليها......
نرمين: هخليها تدخل معانا في سرير وقامت شداني ناحيتها من البرنس وحطت ايدها علي كسي ومستكتني من دقني براحه واخدت شفايفي في حته بوسه توهت لسببها كانت بتمص شفايفي وتعضها وايدها بتلعب في بظري وانا خلاص مبقتش قادره اقف علي رجلي لقيتها فجاه بعدت عني و بصتلي وهي مبتسمه اوي
نور: بعدتي ليه
نرمين : مش من شويه كنتي بتقولي عيب دلوقتي بعدت ليه قوليلي نفسك في ايه
نور:, نفسي تريحيني انا مستعده اعمل اي حاجه عشان خاطري
نرمين : طب اقلعي البتاع دا خليني اشوف الملبن
في ثانيه كنت قالعه البرنس وبقيت ملط واول ما شافت جسمي صفرت باعجاب علي منظر جسمي وشوفت نظره شهوه في عيونها لحد انهارده مشوفتهاش في عيون اي حد نام معايا
نرمين: اوف ايه دا يا شرموطه بقي انتي يا عيله جسمك فاير بشكل دا وقامت بسرعه وزقتني جامد و وقعت علي سرير ونزلت هي بين رجليا وفتحتهم وانا كسي كان غرقان بعسلي من كتر الهيجان الي انا فيه لقيتها حطت لسانها علي كسي وبقيت تلحسه براحه اوي وتمشي لسانها عليه وتطلع لحد ما وصلت لبظري وعضته
انا :, اااه براحه با نونو عشان خاطري وهي ولا كاني اتكلمت لقيتها طلعت بلسانها علي بطني وفضلت تطلع لحد ما وصلت لبزازي وبقيت عمابه ترضع من حلماتي زاي *** الجعان وانا عماله اتلوي تحت منها وهي عماله تفعص في بزازي وترضع فيهم جامد وقامت قلعت قميص الي كانت لبساه اول ما شوفت جسمها ملط روحت قومت واخدتها تحتي وبقيت ابوسها من رقبتها وشفايفها وايدي عماله تفرك في حلماتها الواقفه ونزلت ارضعهم وهي كانت مستمتعه اوي وعمابه تتاهوه تحتي لحد ما خلتني اعمل وضع 69 وبقيت الحس لها كسها وهي تلحسلي كسي بس هي كانت خبيره وعارفه تعمل ايه لحد ما حسيت ان جسمي شخن اوي وفي الم جامد في كسي ونار طلعه منه محستش بحاجه غير وانا بصوت وفي نافوره من مياه شهوتي خرجت في وش نرمين وهي بقيت عناله تلحس فيه وخلتني انام تحتيها وبقيت تحك كسها في كسي كانها بتنيكي والحركه ديه هيجتني اوي مع اني لسه جايباهم لحد ما لقيت جسمها اتشنج وجابتهم ونامت جمبي واحنا الاتنين بننهج
نرمين : تعرفي اول مره امبسط كدا مع واحده حقيقي يا بت اني ليكي طعم تاني خالص كان عندها حق امك لما قالتلي ان طعم البنت غير ست خالص
نور: هي ماما نامت معاكي قبل كدا
نرمين : يووووه كتير اوي امك ديه يا بنتي شرموطه كبيره حتي من قبل ما تتجوز ابوكي بس الحق يتقال فرسه زاي امك ميكفهاش راجل واحد مهما عمل
نور: لدرجه ديه ماما وحشه في نظركم
نرمين : نظرنا نور انتي فاهمه يعني ايه امك شرموطه من قبل ما تتجوز ابوكي امك يا نور اتناكت من طوب الارض قبل ما تتجوز عمي هشام حتي هو اتناكت منه قبل جواز وقبل ما يتقدملها اساسا عشان كدا انا مش مستغربه انك هتطلعي زيها علي راي المثل اقلب القدره علي فومها تطلع البت لكس امها هههههه
نور: بس انت مش عايزه اكون زاي ماما
نرمين : بزمتك طب عيني في عينك كدا انتي جربتي بس نص المتعه انك تكوني مع ست تانيه لكن لما تدوقي زبر مش هتقفي وهيبقي كسك وطيزك دايما حيحانين وعايزين اكتر واكتر اساليني انا
نور بخضه: يعني انتي اتناكتي من رجاله قبل كدا ؟!!
نرمين: اه يا ستي ومش هتصدقي مين اول واحد ناكني كمان عمك عمرو
نور: ايه ازاي عمي ينيكك
نرمين : وحياتك ما فاكره ازاي دا حصل او ازاي زبره بقي في طيزي بس ان جيتي الحق زبر عمك عمرو ميتسابش كبير وعريض وتحسي انه ماليكي والاحلي انه عارف يكيف المره الي تحت ايديه مظبوط
نور: لدرجه ديه هو جامد
نرمين: طبعا امال انني فاكره ايه دا ملوش حل مره هبقي اخليكي تجربيه بس انتي تستحملي زبره لحسن دا زبره مش اي حد يقدر عليه وانتي لسه علي قدك
نور:, هو انتي عرفتي منين اني انا وماما عملنا حاجه مع بعض
نرمين: انتي بتسالي كتير وانا اتخانقت بس هقولك امك يا ستي كلمتني وقالتلي انك خلاص دخلتي دايرتنا وممكن اجي ادوق لحسن انا من زمان وانا هموت عليكي يا بت
انا قومت من مكاني وانا مصدومه ازاي ماما تعمل فيا كدا ازاي تبعني كدا حتي لو امي شرموطه زاي ما نرمين بتقول بس ازاي يوصل بيها الجبروت انا تخليني شرموطه زيها بس عشان ترضي نفسها والي حوليها روحت لبست هدومي ونزلت جري علي بيت جدي اشوف امي فين وانا كنت خلاص دماغي ساحت ومش شايفه قدامي ودموعي نازله جامد خرجت من بوابه البيت وروحت بيت جدي عثمان وشقه جدي كانت في دور الاول فطلعت فوق وخبط محدش فتح وفضلت واقفه شويه اخبط محدش فتح قومت نزلت قولت هرجع واستناها ونزلت تحت وكنت واقفه في حوش البيت بلبس شبشب عشان عندنا بنسيب شباشب والجزم في حوش مش بنطلع ليهم السلم وانا بلبس سمعت صوت انين او صراخ مكتوم انا اتفزعت في الاول حولت اركز واعرف مصدر الصوت فين كان صوت جاي من شقه الي في دور الارضي كانت شقه ديه جدي عثمان عملها عشان نخزن فيها الحاجات القديمه او بضاعه تخص شغله قلعت الشبشب ومشيت علي طراطيف صوابعي ولقيت باب مفتوح دخلت براحه والصوت كان بيزيد ويبقي اقوي صوت حد بيتالم او بيتوجع بس في محن ودلع في صوت قربت شوبه لقيت صاعقه عمري امي نايمه علي مرتبه في الارض و خالي علي راشق زبره في كسها ونازل فيها نيك
نجلاء : اااه جامد اوي يا علي ارزع جامد افشخ كس شرموطك نيكني يا علي نكني
علي : مالك هايجه اوي انهارده يا لبوه هما بعبصوكي جامد لما نزلتي سوق انهارده ولا ايه
نجلاء : لا بس نفسي في زبرك اوي ااه انت عارف مقد...مقردش استغني عنه ابدا
امي كانت بتتلوي تحته ومستمتعه اوي بنيك علي ليها وهو نزل يرضع بزازها وهو بينيكها لحد ما جسمهم اتشنج وجابوهم في نفس الوقت و خالي علي قعد نام جمب امي والي مش فاكر عمي علي يرجع للجزء ثالث الي كتبه عمر هيعرف ان علي يبقي ابن عم ماما بس اوصفلكم خالي علي الاول هو جسمه طويل واسمرني شويه بس عنده كرش بسيط ولامحه كانت عادبه يعني هو مش وسيم لدرجه الي تخليه يوقع اي بنت وخصوصا الشنب الي وشه المهم انا فضلت مستخبيه عايزه اعرف هما ازاي يعملوا كدا ازاي ماما تخون بابا كدا حتي لو كانت شرموطه قبل جواز من بابا تعمل كدا وليه
نجلاء وهي باصه في سقف : تصدق انك راجل خايب يا علي بقي يا راجل كل دا مش عارف كل دا توقع الحربايه الي اسمها نورا
علي بنرفزه: احا يعني اعمل ايه يا نجلاء مهو علي يدك الوليه معصلجه جامد اوي معلش مهو مش كل نسوان فاتحه كسها لاي زبر ونورا ديه مع انها فرسه ومتتسابش لكن دماغها قفل قوليلي انتي الحل ايه يا ام العريف
نجلاء: بقي بتعايرني مش كسي دا الي كنت ولسه لحد دلوقتي بتحفي وراه عشان بس تدوقه ما تظبط يا علي عشان مقلبش عليك
علي: خلاص يا ستي بس نوريني اعمل ايه معها
نجلاء : معرفش يا علي اتصرف لازم نورا علاقتها بعادل تدمر خالص انت عارف اني بحبه من زمان اوي بس هي الي خطفته مني وانا مش هسيبه
علي : بصراحه انا مش فاهمه الحوار دا عدي عليه سنين وانني لسه برضوا بتفكري في الموضوع دا يا بنتي الناس ما انتي متجوزه ومخلفه وحياتك كويسه عيشي وانسي يا نجلاء
نجلاء: انسي ايه انسي انها خطفت حبيبي عادل دا حبيبي انا جوزي انا ولولا كدا كان زمان عمر وقمر وكريم ولادي انا وعادل مش ولادها هي لولا الفرح الفقر. الي راحه وشافها هناك كان زمانه ملكي انا بس مهما حصل عادل هيكون ملكي ولازم اخليه ينام معايا وهي تتشرد وتتجرس هي وعيالها وتعرف اني انا ستها واحسن منها الف مره
علي:فعلا عندك حق اصلها هي الي باصه لاخوه جوزها وعايزه تعاشره في الحرام وهي الي اتناكت من طوب الارض ولما اتجوزت كانت مفتوحه ولا انتي ناسيه اجوزتي هشام ازاي مش فضلتي تلعبي عليه لحد ما وقعتيه وخلتيه ينيكك في كسك ويفتحك وبعدها روحتي قولتي لابوكي ان هشام اغتصبك وعشان نداري علي الفضيحه ديه خلناه يتجوزك
نجلاء: انا عايزه افهم انت معابا ولا عليا في ايه يا علي خلاص يا عم عرفنا اني شرموطه من زمان ويا ما اتنكت من ازبار وفاشخه رجلي لاي زبر يقدر يكيفني بس عادل حاجه تانيه خالص بينفعش اسيبه ولازم اخلص من نورا عشان اقدر اوصله
علي: عشان نورا تقع لازم تضعف وتضرب في مقتل بس ازاي دا الي انا عمال افكر فيه ايه اكتر حاجه نورا بتحبها ممكن تتجنن خسرتها
نجلاء: ولادها هما اغلي حاجه عندها طلعالي بيهم السماء ومدخلاهم مدارس لغات قال ايه عايزاهم يتعلموا احسن بلا وكسه
علي: يبقي مفيش غيره عمر هو القشه الي تكسر ضهر الكل
نجلاء: ازاي يعني
علي: عمر مع انه عيل بشخه بس راجل من يومه وحمقي وبرضوا في سن المراهقه ممكن نخلينه يغلط مع بت او يتخانق خناقه جامده وانتي عرفاه ممكن يموت حد لو اتخانق وساعتها يدخل السجن ولو دا حصل يبقي العيله ديه اتفرتكت خالص بس الي خايف منه ان ابو شخه دا يطلع عيل طري ويكونش زاي ما توقعت
نجلاء:, مين دا الي طري اتهد دا كان زانق البت نهي انهارده في بير سلم هنا وقافش في بزازها وتلاقيه كان بينكها
علي بعصبيه: انتي بتقولي ايه ازاي نهي تسيب ابن الشرموطه دا يقرب منها
نجلاء :, دا علي اساس يعني انك متعرفش انها بتتناك من شباب العيله كلها حتي انت نكتها
علي:ايوه بس انا عمها يعني مش غريب وهحافظ عليها لكن عمر ازاي تسيب نفسها للغريب
نجلاء بسخريه: لا يا راجل بقو لك ايه سيبك من الموضوع دا هي العيله مش بتجيب غير شراميط شكلها كدا خلينا في المهم انت فعلا واثق من فكرتك ديه
علي : فكري معايا بالعقل عمر هو اكبر ولاد عادل ولما يكبر شويه هيكون ضهره وسنده وغير كدا عمر دا حبيب العيله كلها والواد الشاطر المحترم لما يدخل الأحداث او يطلع بفضيحه شرف العيله كلها تتكسر مش عادل بس وكدا يبقي احنا ندخل براحتنا الراجل مننا لما بيحس ان ضهره اتكسر بيكون ضعيف ومحتاج حد يبقي جمبه ولما نخلص من عمر نورا هتكون زاي المكاذيب مش داريه بحاجه هنا انا ادخلها واوقعها وافشخها نيك في كسها الملبن الي هموت عليه وانتي تبقي جمب ناجي لحد ما توقعيه في حبالك بطريقه
نجلاء: يا بن الشياطين اهو دا الكلام المظبوط
علي : بس انا هنا و خلاص مش قادر افكر معرفش ازاي ممكن نخليه يقع في مصيبه كبيره توديه في داهيه
نجلاء :, لا ديه بقي سيبها عليا انا هعرف ازاي اجيبه كويس اوي
طبعا انا هنا واقفه ورا الحيطه بسمع شياطين بتتكلم مش بشر ازاي امي تكون بالبشاعه ديه لدرجه ديه الحقد ملاء قلبها انا خوفت منها بجد و خفت لو عرفت اني سمعتهم تعمل فيا حاجه روحت اتسحبت وخرجت من الباب ولبست شبشب وخرجت جري علي البيت بس طلعت علي شقه جدي مش شقتنا ويومها مطلعتش البيت كنت خايفه اوي من أمي ومن كلام الي سمعته احساس صعب اوي لما يكون اكتر شخص لازم تحس معاه بالامان يكون هو مصدر الرعب في حياتك اه محدش يستغرب انا طول عمري عايشه خايفه من تفكير امي السم و ايد ابويا الي بتضرب عمال علي بطال واخ خول لو اتعرضت لاي موقف وحش كفايه بس حد يديله بعبوص هيصدرلهم طيزه عشان ينكواه محستش بالامان غير وانا جمب عمر هو اكتر حد بيطمني جدعنته وشهامه الي فيه من صغره كانت بتخليه يكبر في نظري كل يوم لكن انا مقدرتش اساعده واحميه زاي ما كان بيحميني لان بعدها الي حصل دا بيومين لقيت نهي جايه ليا وانا علي سطح كنت ساعتها باكل الفراخ لقيتها جات من ورايا وضربتني علي طيزي انا اتنفضت ساعتها
نور: يخرب بيتك فزعتيني يا نهي في ايه
نهي: ولا حاجه كنت جايه اقعد معاكي شويه وندردش شويه
نور: يعني حبكت ندردش علي سطح ما كنتي تستني لما انزل تحت
نهي : لا مهو مينفعش غير علي سطح عشان يكون الموضوع اسهل متقلقيش الموضوع هيخلص بسرعه
انا بدات اخاف من نبره صوتها وكمان نظرتها بقيت كلها شر وابتسامتها حسيت ان في شيطان واقف قصادي
نور: موضوع ايه دا انتي عايزه ايه بظبط
نهي بغضب : انني قولتي لامك انك شوفتي عمر وهو زانقني في حوش البيت ليه هي امك الشرموطه معلمتكيش ان للبيوت اسرار ومينفعش اسرارها تطلع برا
نور: اسرار ايه انا كان لازم اقول ابوكي مش اقول امي الي انتو بتعملوا دا عيب وينفعش
نهي: لا وانتي ست من تعرف العيب يا بنت اللبوه وامك تبقي اكبر شرموطه في البلد فدرجه انها متعرفش انتي بنت مين في رجاله الي ناكوها بس انا مش هستناكي لحد ما تقولي لابويا او لعم عادل وتفضحيني انا وعمر وبصراحه عمر بيفكر حلو اوي قالي اطلعي ارميها من فوق سطوح وتقع ميته ويبان كل دا قضاء وقدر ههههههه ايه رايك
نور : انتي اكبد مجنونه عمر عمره ما يفكر ياذيني ابدا انتي كذابه
نهي : علي العموم مش مشكله لما تشوفي عمر في الاخره تبقي اساليه كل دا انا كنت واقفه وضهري لسور ومكنتش واخده بالي من كدا وفجاه لقيت نهي قامت وزقتني وانا كنت هكعبل في سور لقيتها مسكتني من دراعي وفعلا لو سابتني كنت هقع وانا بقيت منهاره وعماله اعيط اللحظه ديه وخلاص مش عارفه اعمل ايه
نور: نهي عشان خاطري متسبنيش مش هقول حد حاجه انا مليش دعوه ه باي حاجه عشان خاطري متسبنيش اموت
نهي: يا قلبي ما انتي فعلا مش هتقولي حاجه لحد هما الميتين بيكلموا هههههه متقلقيش من حاجه مش هتحسي باي حاجه خالص باي........
وفجاه نهي سمعت صوت حد بينده وطالع علي سلم راحت شدتني جامد عليها وقالت لي: لو فتحتي بوقك بكلمه هقتلك فاهمه وبعدت عني وكانت الي طالعه هي ماما و اول ما شوفتها ريت علب حضنها وانا بعيط وماما عماله تهديني وتسالني مالك في ايه وتسال نهي
نهي:مفيش حاحه يا طنط اصل في حد من صحاباتها كلمتها وبلغوها ان صاحبتها وقعت اتزحلقت و وقعت من فوق السطوح وماتت معلش يا نور البقاء**** يا حبيبتي
انا بقيت ابصلها وانا مرعوبه من الي قدامي ديه فعلا شيطان وعمر الي كنت بقول عليه بيحميني ازاي يعمل فيا كدا عايز يقتلني ليه كدا ليه وبعد الي حصل دا بقي صعب اتعامل مع اي حد وبقيت قافله علي نفسي الاوضه ومش بكلم مع اي حد خالص حتي ماما مبقتش ارد عليها ولا اكلم معايا ودخلت في حاله اكتئاب وكل ما كنت بشوف نهي كنت بعيط واطلع اجري وعمر حاول يكلمني كتير لكن كنت بخاف منه اكتر من نهي نفسها وفضلت كدا حوالي شهرين لحد ما رجعنا القاهره بيقولك الي يخرجك من صدمه صدمه اكبر منها وحقيقي الصدمه الي حصلتلي بعد كدا كانت كفيله انها تجبلي سكته قلبيه يومها كنت رايحه اوضه محمد اخويا عشان اخد منه كتاب كتاب الدراسات عشان كان عندنا درس اليوم الي بعده اول ما وصلت قدام باب الاوضه سمعت محمد بيصرخ ويبقول: ااه يا ماما بيوجع اوي كفايه عشان خاطري انا سعتها الي جه في بالي ان ماما بتضربه وبتعاقبه لكن لقيته بيقولها : عشان خاطري دخلي خياره اصغر من ديه شويه عايز استمتع
انا كلام مكنتش فهماه خياره ايه الي تحطهاله ويستمتع لايه انا في الوقت دا مكنتش لسه فاهمه حاجات كتير في جنس لان بعد اخر مره والي حصل بيني وبين ماما
مكلمتش معاها المهم فتحت باب الاوضه شويه لقيت محمد عريان هو وماما و مصدر طيزه ليها وماما حاطه في طيزه خياره كبيره وهو عمال يتاوه ويتلوي تحتها من الالم وبعد كدا بشويه لقيته مستمتع وعمال يقول ماما: دهليه اكتر يا ماما عشان خاطري
نجلاء: مالك هايج كدا ليه يا خول وزبرك واقف كدا ليه
محمد: انتي عارفه يا ماما من ساعه ما بداتي تحطي خيال في طيزي وانا بهيج اوي وطيزي بتحرقني جامد بس عايز اطلب منك حاجه وخايف
لقيت ماما طلعت الخياره من طيز محمد ورشقتها فب طيزه مره واحده وخرم محمد كان لونه احمر و واسع شويه واضح ان ماما كانت بتعمل كدا من بدري
نجلاء: قول با حبيبي اطلب الي انت عايزه
محمد : انا نفسي اتناك من زبر حقيقي نفسي احس بيه هو فاشخ طيزي
نجلاء: لا يا حبيبي متقولش كدا انت راجل
محمد: لا انا مش راجل انا شرموطه وعايز اتناك في خرم طيزي لحد ما يوسع
نجلاء: اسمع ياض انت لو عايز تعمل كدا لازم يكون مع حد ميعرفش عنك حاجه عشان متجبلناش فضايح فاهم
محمد : فاهم يا ماما فاهم و سابت محمد وقامت تلبس هدومها وانا مشيت ورجعت علي اوضتي بسرعه لحد ما سمعت صوت باب اوضه ماما اتقفل روحت ناحيه اوضتها ولقيتها طلعت التلفون وبتتكلم فيه وكان الحوار كالاتي
نجلاء: أيوه با علي اخبارك ايه انت فين دلوقتي
نجلاء: حلو اوي يعني انت عرفت تخلي مريم بنت عفاف تقع هي كمان براوه عليك المهم اسمعني محمد بيقولي انه عابز يتناك من رجاله
وسكتت شويه ولقيتها بتقول: عارفه يا زفت انه كويس واننا كدا قربنا نوصل للي عايزنه بس حاسه ان في حاجه مش مظبوطه ممكن تبوظ كل حاجه
نجلاء: ما بلاش غباء بقي انا عارفه اني لازم اخلي نور هي كمان تبقي جزء من الخطه الي رسمناها بس بعد الي خلينا نهي عملته فيها البت بقيت خايفه جدا وانا مس قادره اعمل اي حاجه معاها او اخلي شهوتها تطلع
نجلاء: ما تلم نفسك يا عرص خلاص عرفنا اني شرموطه خبره لازم تفكرني كل شويه حاضر هحاول اجيب رجليها اليومين دول اامهم انت بش خلص الي عندك عشان كل حاجه تمشي مظبوط
اول ما ماما قفلت المكالمه خبط عليها جامد
وهي فتحت وهي بتزعق: في ايه يا بت انتي اتجننتي ازاي تخبطي كدا
نور: انا الي اتجننت يا احقر انسانه شوفتها في حياتي ليه كل دا ليه فهميني بضحي بيا عايزه تموتيني عايزاني اكون زيك وخليتي ابنك عايز بتناك من رجاله ليه كل دا عشان انتي واحده وسخه وخاينه وزباله زكمان عايزه تخلب مريم بنت عمتي زيك انتي فيه ايه شيطان
لقيت فجاه امي ضربتني بالقلم علي وشي وبتقولي: اه شيطان لو الحاجه الوحيده الي تخليني ارجع حقي من الاوساخ دول اه انا شيطان وانتو ولادي حته مني يعني ملكي اعمل فيكوا الي انا عايزه عشان اخد حقي وانتي تنفذي الي بقولك عليه وانتي ساكته ولو مش برضاكي هيبقي غصب عنك وحسك عينك تتكلمي معايا تاني بشكل دا او تعلي صوتك عليا هقتلك فيها فاهمه
في اللحظه ديه انا مبقتش زاي ما انا في حاجه جوايا اتفرتكت ميه الف حته ومبقتش شايفها امي خلاص بقيت واحده معرفهاش
نور: لا مش فاهمه واسمعيني كويس انتي من انهارده لا امي ولا ليكي دعوه بيا ولعبتك الوسخه ديه انا براها واحسنلك تبعدي عني والا مش هرحمك اذا كنتي شيطانه فانا خلفتك زاي ما قولتي يعني مفرقش عنك كتير
محمد طبعا خرج من اول ما سمع صوتنا وهو مش فاهم حاجه و واقف مبلم ومش فاهم لا انا ولا امي بنكلم عن ايه وانا دخلت اوضتي وقفلت الباب وقعدت اعيط جامد اوي ومخرجتش من الاوضه ولما بابا رحع من شغل وعرف اني فضلت اعيط وبعدها نمت مسالش لاني بقالي شهرين بشكل دا ومحدش فاهم في ايه وانا فضلت نايمه طول اليوم وصحيت علي حد حد قاعد بيلحس في كسي انا افتكرت اني بحلم بس اول ما فتحت عيوني لقيت في واحد فعلا بيلحس كسي انا اتنفضت ولميت نفسي بسرعه وهو اخد باله وابتسملي
شخص : مالك يا يا قمر خايفه من ايه دا اخنا انهارده هنتمتع فشخ وانا هفشخ كسمك
نور في خوف : انت مين ودخلت هنا ازاي
شخص: مبحبش الاساله الكتير خدي اشربي العصير الي جامبك دا
نور: انت مجنون انت مين اساسا وعايز مني ايه
شخص: قولت مبحبش الكلام الكتير شربي وانتي ساكته ولا هخلص عليكي من سكات انجزي
واداني كوبايه وانا كنت خايفه اوي منه انتو متخيليش يعني ايه تصحي من النوم تلاقي مقلعك هدومك وبيغتصبك في اوضه نومك موقف صعب جدا اخدت منه العصير واتمنيت يكون حاطط سم فيه عشان اموت واخلص شربت الموبايه كلها
شخص : طب ما انتي شاطره اهو يا حلو تعرفي مع انك لسه صغيره بس جسمك ابن متناكه كرباج طالعه لامك يا لبوه
نور : امي انت تعرف امي منين
شخص : ملكيش فيه اامهم خلينا نخلص بسرعه بقي عايز افشخك يا متناكه
انا حسبت في عيونه نظره شهوه مش طبيعيه وهو عمال يبص علي كل حته في جسمي بقيت انا كمان بتامله لقيته شاب طول بعرض و وسيم شكله ميتصدقش انه مصري اساسا وببص بين رجليه لقيت زبر كبير وتخين بصراحه انا شوفت كل دا وحسيت بهيجان كبير وبقيت افتكر احساس وهو بيلحس كسي وبدا كسي يغرق بعسلي
شخص : ما انتي هايجه هو يا متناكه امال بتتمنعي ليه بقي
نور : بص انا موافقه انك تعمل فيا الي انت عايزه بس عندي طلب
شخص: انتي تؤمري يا ست العرايس
نور: لا مش عايزه اكون عروسه لو تعمل معايا حاجه تكون في طيزي
شخص : ايه مكسوفه تقولي عايزاك تنكني
نور: وعايزاك تقولي اسمك ايه
شخص: ماشي با ستي اسم ناصر
نور: طب عشان خاطري يا ناصر ينفع انكني في طيزي بس
ناصر: وانتي طيزك مفتوحه
نور:, لا مش مفتوحه بس مش عايزه كسي يتفتح عشان خاطري وانا هعملك كل الي نفسك فيه
ناصر : وماله موافق يا ست البنات
في اللحظه ديه انا مكنتش مستوعبه الي انا فيه اساسا ولقيت جسمي كل شويه يسخن اكتى وكسي يجيب في عسل اكتر ويحرقني وقدامي راجل عريان وزبره واقف زاي عمود النور لقيت نفسي هجمت علي شفايفه وبقيت عماله ابوسه جامد كاني باكل في شفايفه وحسيته هو كمان مستمتع وشدني عليه اكتر وراح قالبني علي سرير وقام ونزل براحه علي شفايفي يلحسهم بلسانه وبعد كدا نزل علي رقبتي وبدا يبوس فيها ونزل علي لسانه علي بزازي بقي عمال يلحس ويمص في حلماتي ساعتها بزازي مكنوش كبار زاي دلوقتي بس بنسبه لسني كانت كبيره وبدا يفعص فيهم ويعض براحه في حلماتي بقيت خلاص في دنيا تانيه
نور:, اااه كمان يا حبيبي افشخني ارضع بزاز شرموطك افشخني
ناصر: دا انا هفشخ كسمك يا شرموطه
نور: ارضع كمان من بزازي عايزاك تكلهم امممممم اكتر يا حبيبي اكترااه
ناصر :يظهر ان الحبايه الي كانت في العصير عامله معاكي شغف نار
وساب بزازي وعلي كسي وبقي عمال يلحس فيه جامد ويبوس شفايف كسي وياكلهم ويطلع بلسانها علي زنبوري الي كان واقف اوي من الهيجان وبقي عمال يلاعب زبوري بلسانه و يقفس في بزازي لحد ما خلاني اجيبهم لاول مره وبعدين قام قدامي ومسك زبره بايده وبيقولي: مصي يا متناكه عشان يدخل في طيزك بساهل
نور: بس انا مبعرفش امص
ناصر : انا هعلمك دخليه في بقك براحه و مصيه زاي المصاصه بظبط يلا
وحطيت زبره في بقي وبقيت اعمل زاي ما بيقولي كان طعمه حلو واتعودت عليه بسرعه ناصر: اه يا لبوه مصك حلو اوي هيجتي اهلي اوي خدي با مومس يا بنت مومس
ولقيته عمال يحشر زبره في بقي كان هيخنقني ويخرجه ويرجع يدخله تاني
لحد ما قلبني وخلاني في وضع الدوجي وخلاني افنس جامد لحد ما خرم طيزي بقي باين اوي قدامه كان ساعتها لسه ديق ولونه وردي ايام بقي لقيته نزل علي خرم طيزي وبقي عمال يلحس فيه براحه ويحاول بدخل لسانه في خرمي وانا بقيت حاسه بمتعه جباره مش عايزه تهدي ولقيته راح جاب كريم كان عندي علي تسريحه ودهن بيه صباعه وبدا يدخله في خرمي هو اول ما جه يدخله صوتت من الالم كان صعب اوي
نور : طلعه طلعه اييي مش قادره طلعه عشان خاطري
ناصر : اصبري بس شويه وانتي هتبداي تستمتعي
نور: حاضر بس اييي مش قادره طب متحركوش علي خاطري
وكان بيحركه بشكل دايري محستش بنفسي غير وانا حاسه بحاجه تانيه دخلت طيزي كان هو ساعتها دخل صباعين وبدا يوسع في طيزي بصباعه لحد ما دخل تلات صوابع وفضل حوالي خمس دقايق يعمل كدا وقام دهن خرم طيزي بالكريم وبعدها دهن زبري بكميه كبيره منه وبدا يدخله ويا دوب اول بس ما دخل الراس
نور: ايييي مش قادره ايه كل دا طلعه طلعه انت عورتني عشان خاطري طلعه وانا كنت عماله اعيط من الالم دا و مش قادره استحمله لقيته بدا يدخل زبره اكتر في اللحظه ديه انا مستحملتش مقدار الالم دا كله واغمي عليا ومعرفش حصل ايه بظبط فوقت من نوم وكانت الدنيا ليل وصحيت لقيت نفسي عريانه ملط وحاسه بنار خارجه من طيزي حاولت اقوم لقيت الالم بيزيد ساعتها افتكرت الي حصل وبقيت عماله اعيط ومنهاره علي الاخر من كل الي حصلي دا وازاي انا كنت مستمتعه بالي حضل دا وموافقه عليه وبعد كدا سوال نزل زاي جردل المياه سقعه فوقني هو ازاي اساسا قدر يوصل لاوضتي ويدخل الشقه وكل صويت الي انا صوته دا ومحدش سامعني لا اخويا ولا امي وهنا افتكرت كلامه وهو بيقول انه يعرف امي معقوله يكون دا كمان ملعوب من امي وهي الي دبرته اتحاملت علي نفسي جامد وقومت ولبست هدومي وخرجت من الاوضه سمعت صوت تاوهات بقيت عارفاها. حفظاها تاوهات شهوه ومتعه كانت جايه من اوضه امي ولما قربت لقيت ناصر نايم لي سرير بضهره وامي فوقيه وعماله تتنطط علي زبره بكسها ومحمد قاعد علي وش ناصر وناصر بيلحسله خرم طيزه المنظر خلاني قرفانه ومش مستحمله الي بشوفه دا روحت قعدت في صالحه زانا سامعه اهات امي وفجاه لقيت اخويا هو الي بيصوت بيكلم مع ناصر بلبونه وبيقوله
محمد: افشخني يا دكري عايزه وزبرك يملي طيزي افشخني زاي ما فشخت امي واختي الشراميط عبيد زبرك يا نياكي
كلام محمد جرحني بجد انا مش شرموطه انا في واحد اغتصبني وناكني غصب عني لقيت نفسي بترد عليا
نفسي: انتي هتستعبطي ما انتي كنتي مبسوطه بكل الي حصل ليكي دا
نور: لا انا مش مبسوطه انا كنت مضطره وخايفه منه وكمان العصير دا كان في حاجه خلتني كدا
نفسي: بقولك ايه بلاش الجو دا انتي كنتي مبسوطه ولو كنتي مسكتي نفسك وموقعتيش من طولك كنتي عرفتي معني المتعه الحقيقيه فين
نور: بس بس مش عابزه اسمع حاجه
فتحت عيني لقيت ناصر قاعد علي الكرسي القدامي ومحمد علي زبره وبينيكه قدامي وامي قاعده بتلعب في كسها لحد ما لقيت جسم ناصر اتشنج تقريبا جاب لبنه في طيز محمد ومحمد مستمتع اوي بالي هو فيه
نور: ايه الي انتو بتعملوا دا انت وصلت لدرجه ديه يا محمد بتتناك من رجاله
محمد: ما انتي لو كنتي بس فايقه كنتي قدرتي زبره حلو اوي يا نونو
نجلاء: ايه رايك بقي في هديه ماما حبيبتك
نوى:, ماما طب بلاش بس الكلمه ديه عشان انتي متعرفيش معناها اساسا
نجلاء : لا ما انا هكون ماما حبيبتك وهتسمعي كلامي يا روح قلب ماما
نور : دا في احلامك انا عمري ما هعمل اي حاجه ليكي ابدا يا شيطانه
نجلاء: ناصر وريها شغل الشيطاين بيكون عامل ازاي
ناصر : انتي تؤمري يا جميل وراح حط سي دي في الفيديو بلير ولقيت فيلم شغال علي شاشه فيديو لناصر وهو بينكني من اول ما شربت العصير و انا الي هجمت عليه وبوسته الاول وكنت مبسوطه اوي بكل الي بيحصل وحتي لما كان مغمي عليا ناصر كان بينكني وانا عماله اطلع اصوان متعه كبيره
نور : ايه دا انتي اتجننتي بتصوري بنتك جايبه واحد ينكها غصب عنها واصوريها
محمد: بلاش كذب يا نور محدش غصبك علي حاجه وانتي شابفه بعينك انتي الي هجمتي عليه الاول وبداتي تبوسيه
ناصر : بس انتي خلبوصه اوي يا نونو مع ان سنك صغير بقي معقوله بتنفي علاقتك بيا ولل نسيتي شقه الجيزه علي فكره هتعجبك اوي لما تشوفيها بجد ونسيتي لما كنت بتحايل عليكي افتحك واتمتع بكسك العسل وانتي تقوليلي لا متفتحنيش الا علي سريري وفي بيت بابا نسيتي كل كلامك الحلو دا يا قلبي
نور: لا لا محدش هيصدق كلامكم محدش هيصدقه
نجلاء: هتسمعي كلام ولا شريط دا يوصل لابوكي وساعتها قبل حتي ما تفتحي بقك وتقولي اني انا الي عملت كدا فيكي هيكون قتلك واهو يقتلك وارتاح منك ومن قرفك و قرفه انا هكلمه
نور: لا يا ماما عشان خاطري لا متكلمهوش خلاص انا هعمل كل الي انتي عايزه عشان خاطي ..........
واغمي عليا تاني وسطهم معرفش ايه حصل ولا انا فضلت كدا قد ايه صحيت لقيت نفسي في المستشفي ومتركبلي محاليل اول ما فوقت لقيت جدتي نايمه علي كنبه الي جمب سرير و امي وطنط نورا حاولت اقوم فا طنط نورا حست بيا وقامت بسرعه ناحيتي وهي فرحانه وبتقولي : حمدلله علي سلامتك يا حبيبتي حاسه بايه دلوقتي
نور: مش عارفه هو انا فين ؟!!
نورا: انني في المستشفي يا حبيبتي بقالكم تلات ايام نايمه
نور: تلات ايام ليه هو انا هموت
لقيت طنط نورا هتعيط وهي بتبصلي وكانت عيونها كلها حنان. خوف عليا
نورا : لا با حبيلتي متقوليش كدا انتي بس اكلتي حاجه وحشه وهملنالك غسيل معده مش اكتر متقلقيش
دلوقتي ارتاحي وانا هروح اجيب دكتور عشان نطمن عليكي
وجات تقوم كانت ماما وتيته فاقوا ولقيت تيته جريت اخدتني بالحضن وهي بتقولي: ليه كدا يا بنتي ليه تعملي كدا حرام عليكي
انا ساعتها افتكرت ان ماما ورتهم الفيديو وعيني كانت بدات تدمع لكن لقيت طنك نورا بتقولها : يا ماما مش وقته كلام دا خلينا نطمن عليها ولما نروح البيت نبقي نكلم براحتنا
تيته: عندك حق يا بنتي تعالي ننده علي دكتور عشان يشوفها
وتيتا وطنط نورا خرجوا ولقيت ماما مدايقه و وشها عليه غضب جامد
نجلاء بتريقه: مش دلوقتي يا ماما وليه كهينه و بوشين
نور: بقي هي الي بوشين يا شيطانه انتي ورتيهم الفيديو ليه كلمتي بابا ليه
نجلاء :محدش شاف حاجه انتي وقعتي بسبب حبايه الفياجرا الي كانت محطوطالك في العصير الي شربتيه جسمك مقدرش يستحمل ارتاع الهرمونات في جسمك وجالك هبوط و وقعتي ودكاتره بقالهم تلات ايام بيحاولوا يظبطوا الهرمونات في جسمك كنتي هتوديني في داهيه وكل حاجه مخططلها هتبوظ
نور: هو دا الي فارق معاكي خطتك وبنتك تولع بجاز وسخ انتي ايه يا شيخه انتي ايه اطلعي برا اطلعي برا مش عايزه اشوف وشك اطلعب برا
ولقيت دكتور دخل جري هو وطنط نورا وممرضين وكتفوني وادوني حقنه مهدئه ونمت بعدها
(عمر: نور ارحميني انا الي هنام جمبك في ايه كل شويه اغمي عليا نمت بقالك سنتين بتنامي بس ارحمي امي المريضه
نور: ايه طنط نورا مالها هي كويسه
عمر: اخلصي عشان مضربكيش انتي والعقربه امك وكمان يا واطيه بقي تصدقي عليا كل كلام دا كله انا اقتلك ليه
نور: علي اساس انك مش بتقتل دلوقتي
عمر : دا دلوقتي لكن ايام الثانوي دا لا
نور: استفزني انت بقي وهحرقلك القصه كلها
عمر: لا وعلي ايه الطيب احسن بس اختصري )
نور: اسفه علي مقاطعه عمر عيل غلس جدا من زمان المهم صراحه انا في الوقت دا كنا خلاص بقيت مدمره نفسيا ولو شوفت امي بيجيلي حاله هياج شديده عشان كدا بقيت اقعد عند جدي وجدتي ومش بطلع شقتنا خالص وحتي بعض ما عرفت ان عمر ملوش زمب في الي حصل بس كنت بتجنبه وبخاف منه جدا معرفش ليه وبدات اتحسن مع الوقت وعدا حوالي سنه ومكنتش بطلع بيتنا خالص بس في خلال سنه دبه اتعلمت كتير عن الجنس من صحابي البنات رغم انه كان سبب في تدمير حياتب لكن بعد ما ناصر فتح طبزي بقيت بتحرقني ولازم احط فيها اي حاجه وبقبت اضرب سبعه ونص و ادخل خيار او اي حاجه في طيزي لحد ما وسعت ولما كنت بسافر البلد بقيت اتجنب نهي ولو كثرت معايا او صممت تحتك بيا كنت بضربها والعيله كلها بقيت عارفه اني عنيفه ومجنونه فبقي يتجنبوني وطول الفتره ديه امي كانت بتحاول ترجعني وتستدرجني عشان اساعدها في حل المشكله بتاعتها وعلي جامب تاني طنط نورا كانت طيبه جدا معايا وبتحاول تضحكني وتفرحني جدا لكن عرفت من محمد ان ماما استخدمته عشان توقع عمر وخلته يتعرف علي ناصر وبقوا يروحوا مع بعض شقه الجيزه وبينيكوا بنات هناك وفي مره عمر عرف ان في واحد بيزل محمد بفيديو ليه وكان الفيديو ان محمد بيتناك في طيزه وهو متخدر طبعا مش محتاجه فقاقه الفيديو متفبرك من امي عشان عمر يتهور ويعمل مصيبه في الواد يتكشف انه كان بينام مع نهي و هيلبسواه انه فتحها كمان عشان يتشرد خالص في العيله وعيلتنا تتكسر وخصوصا ان ديه هتكون تاني مره تحصل مره امي ومره نهي لكن عمر جاب الفيديو وضرب الواد ومحدش عرف فجاه لقيناه الموضوع خلصان وفلت منها وانا فاكره ان لما دا حصل امي قعدت تكسر فيبيت وكانت متعصبه جدا وفضلت تضرب في محمد وراحت لناصر وفضلت تتناك منه عشان تفش غلها وعرفت من محمد ان سعات ناصر بيجيب لامي رجاله وبنات تمارس عليهم الساديه في الوقت دا انا كنت انا اتعرفت علي واحد اسمه منير كان اكبر مني بسنتين وكان طيب جدا ومؤدب لحد وقت معين وبدا يلمحلي في حاجات تخص الجنس ويهيجني وانا اساسا كنت علي اخري من غير حاجه اساسا وكنا بنخرج ونتفسح ويخطف مني بوسه او حضن يبعبصني وبقيت انا وهو نمارس السكس فون لحد ما قالي انه عايز الوضع يطور بنا وانه ينكني بجد وهينكني في طيزي قولتله لا ومينفعش وبعد الجواز وانتو عارفين لاقي الاسطوانه المشروخه بتاعه الشباب لحد ما روحت معاه شقه واحد صحبه وفصلت انا وهو نتقابل حوالي ست شهور في شقه صاحبه وينكني ومفتحنيش لغايه ما عرفت ان شقه ديه هي شقه ناصر الي في جيزه الي كلمتكم عنها بصراحه ديه كانت صدمه ملهاش حل وبقيت مس طايقه منير وقفلت معاه خالص وبقيت قافله تلفوني و الميديا ومحدش عارف يوصلي ساعتها انا كنت في اول تانيه ثانوي ولقيت ماما جاتلي ودار الحوار كالاتي
نجلاء: اخبار بنوتي ايه
نور: عايزه ايه يا نجلاء مش كفايه الي انتي عملتي فيا ايه فاضل ايه تاني
نجلاء: فاضل انك تحطي ايدك في ايدي عشان اخلص من نورا وارجع حق عيلتي من الكللابب دول
نور: ايوه ايه هو بقي حق عيلتك الي انتي فلقتي دماغي بيه دا
نحلاء:, ديه حكايه طويله اوي متخصكيش ومش هتفيدك بحاجه
نور:, مفيش كلام دا يا ههه يا امي معلش اصلي انا مش الصغنونه الي عندها 14 سنه واول ما تلعبي في كسها تقع تبوس رجلك افهم وبعدين اقرر اكون معاكي ولا لا
نجلاء: لا ما انتي هتبقي معايا سواء برضاكي او غصب عنك ولا انتي ناسيه الفيديو بتاعك الي معايا
نور: مبقاش ياكل معايا الكلام دا ولا بقيت اخاف انتي خليتي قلبي حجر
نجلاء:مش واضح علي العموم الموضوع قديم اوي من اول ما عيلتنا ظهرت في البلد وبعدها جدنا الكبير لما جه يقسم الميراث علي اولاده كان غضبان علي واحد فيهم ودا كان جدي انا ويا دوب اداله فدنين ارض وباقي الفلوس والاراضي والاملاك ملك ولاده الاتنين الباقين وبقوا عايشين ومتنغنغين في العز واحنا بنسف التراب و اخوات جدي بداوا يتجبروا ويطغوا ومحدش يقدر يقف قصادهم لحد ولاده ما كبروا وبداوا يسرحوا في البلد ويخبطوا في الكل مش فارق معاهم اي حد لدرجه انهم في يوم قتلوا ابن عمي اخو عمك علي ومخدوش فيه. ثانيه في الحبس وتقرير الوفاه الي اتكتب ان ديب طلع عليه وقتله لما دكتور رفض يكتب كدا حدك الي انتي فرحانه بيه دا طلع سكينه وشرح في الجثه وبيقول الدكتور ادي الديب شوه الجثه يعني انت مش هتكذب لو كتبت كدا في تقرير اضطر يكتبه وبعدها باسبوع واحد منهم اغتصب بنت خالي وفتحها كانوا جبابره لكن انا قررت اني اكون شوكه في ظورهم واخليهم يندموا علي كل حاجه عملوها مش هرحمهم هرجع حقنا الي جدي كبير ضيعه عشان ظلمه وجبروته عرفتي ليه بقي انا بعمل كل دا ولا لسه
نور:, وانا المفروض بقي اصدق واجري علب حضنك واقولك سامحيني يا ماما سمحيني واوعي تزعلي من الي عملته معاكي ومستعده اكون سرموطه كبيره افشخ رجلي لاي حد زيك وابقي مومس وممكن وقت ما تزهقي مني تقتليني او تخلي ناس تغتصبني. تفضحيني صح
نجلاء: ديه حرب و كل حرب وليها ضحاياها
نور: بجد وانا بقي لازم اكون ضحيه حربكم ديه انا اسفه يا مدام نجلاء مش هقدر
نجلاء:, طب استني بس منير اذاكي صح تحبي انتقملك منه واخليه عبره للاي حد
نور: عارفه انك تقدري تعمليها ما انتي شيطان بس مش عابزه منك حاجه
نجلاء: ومين قالك اني هعمل حاجه انتي الي هتعملي انتي وعمر
نور: عمر وايه علاقه عمر بمنير
نجلاء: ملوش علاقه بس هيكون ليهم علاقه لبعض عمر دماغه سم وهو اخوكي خليه يساعدك
نور: يعني اروح اقوله اختك شرموطه وكانت بتتناك من واحد وطلع وسخ وخانها
نجلاء : انتي كل الي عليكي تعملي الي هطلبه منك وهتخلصي من منير خالص
نور: سمعاكي
نجلاء: انتي في يوم هحدده ليكي هتكلمي منير وتعملي معاه سكس فون وتطولي معاه بس
نور: بس كدا
نجلاء: اه والباقي هيحصل لوحده وهتخلصي من منير تمام
نور:, تمام
وسابتني وطلعت شقتها فوق اه متستغربوش انا مش معتبراها امي ولا معتبره ان الي فوق ديه شقتي المهم ان عدي حوالي شهر وكنت بكلم منير وبصراحه بقيت قرفانه منه وقولت اكيد في ملعوب من امي وكل ما احاول افركش مع منير افتكر النودز الي بعتاها ليه وممكن يفضحني بيهم فضلت مستنيه لحد ما في يوم امي كلمتني وقالتلي اكلم منير وامارس معاه وفعلا كلمته وبدات امارس معاه سكس فون وفجاه لقيت عمر قدامي علي باب شقه وانا اتلجلجت جامد اوي بس حاولت ابان طبيعيه رغم ان المفروض عمر يعرف لكن كنت خايفه برضوا من الموقف طبعا انا مش محتاجه احكي حصل ايه لان عمر حكي كل حاجه وانا هكون بعيد بس وهنا اكون خلصت حكايتي لحد ما عمر وقف في الكلام عني عشان محرقش القصه بتاعته واتمني اني اكون اسعدتكم وان كلامي دا يكون غير فكرتكم عني شويه وانا هنتظر تعليقاتكم عشان اعرف رايكم ايه في القصه
(عمر:, كدا ابقي نفذت وعدي وخليت نور تتكلم بنفسها عشان اكون شخص محايد واتمني يكون الجزء دا عجبكم وبالمناسبه يا جماعه مفاجاه ليكم ان الي كتب الجزء دا مش انا الي كتبه هي فعلا نور بنت عمي وانا سعدتها في شويه حاجات عشان نحسن شكل الجزء ويرتقي باامستوي المطلوب علي قد ما نقدر لانها حبت تشارك فب القصه مش كشخصيه بس لكن في كتابه كمان واتمني ان الجزء يكون عجبكم ومنتظرين تعليقاتكم ووارائكم ايجابيه وسلبيه وبعتذر عن فتره اىغياب ديه لكن كان غصب عني فعلا وهنرجع نستانف كتابه القصه من تاني وانتظروا مفاجات السلسله ديه الي هتبهركم اكتر واكتر
زاي ما وعدت الجزء الجديد هينزل في اقرب وقت بسبب توقف الفتره الي فاتت وبعد كدا الجزء الجديد بس للاسف نقدرتش اوفي بالوعد دا بسبب ظروف خارجه عن ارادتي فارجوا انكم تسامحوني وزاي ما قولت هينزل كل اسبوع عشان بس الضغط الشغل ودراسه عندي اتنمي يكون الجزء الي فات عجبكم و وضح حجات كتير مكنتوش فهمينها وانا منتظر اراكم وتعليقاتكم علي اجزاء الجديده واتمني تعجبكم
الجزء الثامن
اخيرا رجعت اكلم تاني بصراحه البت نور رغايه ومتاكد انكم صدعتوا منها ندخل بقي الي المهم عشان في ناس قربت تقتلني ومنتظره تعرف المفاجاه الجديده اخر مره وقفنا كانت اني صحيت من نوم بعد معركتي مع نرمين في الشاليه بتاعها واكتشافي ان هي تبقه مرات جاسر مديري في شغل وتبقي .كمان شريكه في شركه الي بتدير مطاعم الي انا شغال فيها
انا صحيت من النوم علي حد بيهزني وصوت انوثي رقيق : ما تصحي يا عم في ايه كل دا نوم جاي تنام هنا حضرتك
عمر: في ايه يا نرم....... ايه دا انتي ؟
بنت: هو ايه الي انتي ايه مليش اسم ولا متعرفنيش ولا يكونش نسيتني دا احنا يا دوب متقابلين لسه اول امبارح
عمر: بس ازاي يعني مش فاهم ايه دا كمان مدبر زاي الي نرمين عملته فيا
بنت: لا انا مكنتش مدبره حاجه بصراحه زاي ماما انا قبلتك في الاتوبيس بصدفه حظي غريب عربيتي فصلت واضطريت اني اركب اتوبيس نقل عام عشان اروح الكافيه وهناك اي حد من صحابي يبقي يوصلي وقبلتك
عمر: ماما هي ماما ديه ايه فتحها سبيل ما ترحموا اهلي اب كلب وابن ديوث وام شرموطه وادينا شوفنا البنت طلعت...
بنت:عندك اهدي شويه يا عمر الموضوع بسيط يا حبيبي وكمان بقي لازم تفوق عشان عندك معركه جامده
عمر: بلا معركه بلا زفت انا عايز افهم في ايه بظبط انتو كلكم متفقين عليا ولا ايه
دخل عدنان علي صوت زعيقي وهو مخضوض
عدنان: مالك عمر في ايه حصل ايه يا سمر
سمر: معرفش بس واضح ان الصدمه كانت كبيره عليه بس مهما حلفت مش هيصدق ان مقبلتي ليه في الاتوبيس صدفه
عمر: وانتي لما شوفتيني في الاتوبيس كانت اول مره تشوفيني
سمر: اه كانت اول مره اشوفك وعجبتني ولما روحت كلمت ماما وقولتلها علي الي حصل وطلبت صوره ليك بس طبعا مكنش معايا فدخلت رقم تلفونك علي الفيس وجبت صورتك من هناك واول ما ماما شافت صورتك استغربت وقالتلي انك الواد الي هي حاطه عينها عليه ومستنيه توقعك عشان تنيكها
عدنان : وطبعا احنا كنا عارفين انك مسافر مرسي مطروح واساسا لما ايمي كلمتك احنا اساسا كنا هنا في شاليه ومراقبين كل تحركاتك ولما شوفنا الي حصل بين محمد ابن عمك وشباب في سكن وكلام الي قالوه سمر خافت لا تتهور وتعمل حاجه وخصوصا بعد ما جاسر حكلنا عن طباعك الحاده وعصبيتك فخلينا ماما تكلمك وتقولك تيجي عشان تمنعك انك تعمل اي حاجه تصيع بيها نفسك شوفت بقي انت غالي عندنا قد ايه
عمر: يعني انا من اول ما دخلت المطعم دا وانا بيتلعب بيا
لقيت سمر جات قعدت علي سرير جمبي وحطيت اديها علي وشي وقالت: محدش لعب بيك يا حبيبي كل الي حصل ان ايمي كانت عايزه تتاكد منك صدقني محدش لعب بيك ولا حد هنا بيجبرك علي حاجه انت لو عايز تمشي دلوقتي محدش هيمنعك وهننسي اننا اتقابنا اصلا
عمر: وبسهوله ديه هتسبوني امشي بعد كل الي عرفته عنكم
عدنان: مش مهم انت عرفت ايه انا قولتلك امبارح في ناس هتصدق عيل عنده 18 سنه لما يقول علي واحده من اكبر سيدات الاعمال في شرق الاوسط انها بتتناك من شباب وان جوزها كلب وابنها ديوث محدش هيصدقك دا بالعكس ممكن نرفع عليك قضيه سب وقصف وتشويه لانك كدا شوهت سمعه ناس نضيفه زينا
سمر : انت لسه بدري عليك شويه علي ما تفهم يا عمر الناس مش عايزه اي حاجه غير المظاهر وبس ومدام احنا قدام الناس محترمين يبقي احنا كدا مش مهم احنا ايه في بيوتنا
عمر: وايه المطلوب مني دلوقتي ؟!!
سمر: مش مطلوب منك حاجه انت هنا مس مجبر زاي ما قولتلك ممكن تعمل الي انت عايزه بس الحاجه الي انت مجبر عليها هي انك تدخل تاخد دش وتنزل تاكل عشان انت علي لحم بطنك من الصبح وعملت مجهود كبير
عمر: هي الساعه كام دلوقتي صحيح
عدنان : ساعه 5 المغرب يا سيدي
عمر:نعم انا كدا اتاخرت علي شغلي
سمر: شغلك ايه يا اهبل انت بقي انت في بيت مديرك في شغل وصاحبه الشركه الي انت شغال فيها اساسا وتقولي اتاخرت علي الشغل ما تبطل هبل بقي
قومت من مكاني وانا قرفان من كل الي بيحصل دا لما تحس انك واخد علي قفاك ولازم تشك في كل حاحه بتحصل حوليك حتي انك تتعرف علي حد صدفه في مواصلات بتحس ان حياتك جحيم مش قادر تثق في اي حد نهائي بصراحه انا اساسا مش بثق في حد لكن واضح ان دا مش كفايه لازم اركز اكتر بعد كدا في كل الي حوليا المهم دخلت اخدت شاور بسرعه وانا عمال ارتب كل حاجه بتحصل في دماغي واحدد هعمل ايه وهتصرف ازاي مع نرمين و ولادها لازم احدد المكسب والخساره في الي هيحصل دا هنا انا في ملعبهم بعيد عن بيتي وفي محافظه تانيه وهما في بيتهم وكل الي حوليهم شغالين تحت ايدهم هي اقوي بس لازم اخد حذري لان الموضوع مبقاش يطمن خالص سامحني عزيزي القارئ علي كل كلام دا بس انا انسان مهووس بتفاصيل بكل معني الكلمه وبدقق في كل حاجه بتحصل
خلصت الشاور ولبست برنس لما ملقتش هدومي ونزلت تحت لقيت نرمين قاعده وقدامها ورق كتير وسمر بتتفرج علي تلفزيون وعدنانو جاسر مش موجودين
عمر: امال جاسر وعدنان فين
نرمين: جاسر راح المطعم وعدنان خرج مع أصحابه
عمر : هي ساعه كام دلوقتي ؟!!
سمر وهي لسه باصه علي التلفزيون:3 العصر اشمعني
عمر:هو ايه الي اشمعني ايه مليش حق اسال
نرمين:طبعا ليك حق. في كل حاجه يا حبيبي
بش انت شكلك مدايق انت اتخنقت انت وسمر
عمر: الي يشوفك وانتي ببكلمي كدا يفتكر اننا متربين مع بعض انا وهي انا فجاه اكتشفت اني عمال يتلعب عليا طول اافتره الي فاتت من الكل هو في ايه بظبط انتو عايزين مني ايه
نرمين : طب تعالي اقعد جمبي وانا افهمك كل الي انت عايزه ماشي تعالي
بصراحه معرفش ليه حسيت في لحظه ديه انها امي مش شرموطه كانت نايمه في حضني من كام ساعه الحنيه الي في صوتها ولمعه الحنان والحب الي في عيونها خلتني ابقي زاي العيل الصغير الي بيجري عشان يلزق لامه وميسبهاش روحت قعدن جمبها وعيني وقعت علي الاوراق الي قدامها كانت كلها اوراق حسابات وعقود بس لفت نظري شوبه ارقام مكتوبه علي العوامش كانها ملاحظات
عمر: الحسابات ديه متلغبطه هي حسابات ايع بظبط
نرمين: متلغبطه ازاي الحسابات ظيه لسه جايه من فرع شركه الي الامارات والمحاسب رجعهم قبل ما يجبهم
عمر: صدقيني الحسابات بتلغبطه كلها بصي علي الارقام ديه تكلمه المنتجات النهائيه مش متوافقه نهائي مع سعر الموارد الخام وتشغيل خطوط الانتاج
سمر: هو انت بتفهم في البزنس والحسابات يا عمر
عمر: مش اوي بس بقدر اميز الحاجات المكسوره او مش موجوده في مكانها
نرمين كل دا كانت مركزه اوي في الاوراق الماليه وعماله تحسب الي في ااورق وقامت وهي متعصبه وطلعت تلفونها وخرجت برا في الجنينه
سمر: انت مش ممكن بصراحه هو ذكاءك دا آخره ايه
عمر:الذكاء ملوش اخر ولا ولا له مقياس لازم تتعلمي وتفضلي تتعلمي طول عمرك عشان يبقي عندك الخبره الي تخليكي تواجهي الحياه وكل الي فيها وتكشقي كذب ناس .
سمر: مش شايف ان كلامك دا اكبر من سنك شوفت ايه في حياتك يخليك تقول كدا
عمر:, شوفت كتير ينكن مش زيك بس شوفت الي علمني اني مسلمش لاي حد ولا اثق في اي مخلوق لازم افضل شاكك في كل الي حوليا سيبك من كل دا انا عايز اعرف انا هخرج من اامكان دا أمته
سمر: ما تخرج يا ابني هو حد حايشك ولا حد قالك اننا هاكفينك
عمر: امال هدومي اختفت فين
سمر:هدومك يا سيدي اتغسلت وزمنها نشفت وهتتكوي وترجعلك زاي الفل
عمر: انتي ليه مظهرتيش امبارح مع اخوكي وابوكي
سمر:عشان اقدر اقرر اذا كنت تستحق ولا لا وكمان كفايه عليك صدمه جاسر ديه لوحدها كان هيغمي عليك فيها
عمر : صحيح احنا لما كنا في اتوبيس قولتي انك مش بتتناكي غير في طيزك كلام دا معناه انك لسه فيرجن
سمر:اه يا سيدي محدش لمس كسي قبل كدا نهائي لانب قررت ان الي هيفتحني لازم يبقي راجل بجد رغم اني شوفت شباب اشكال والوان وطيزي ديه داقت ازبار ياما حتي زنوج جربتهم لكن ولا واحد فيهم كان راجل يستاهل كسي
عمر: مش فاهم يعني مش بيعرفوا ينيكوا مثلا نيكهم غشيم اصل يعني زبر زنجي دا اضعاف زبري زاي ما اعرف
سمر:, مش مساله زبر او الحجم يا عمر مساله في الي قدامك انا كنت مع رجاله ورق كلمه تجبهم وكبمه توديهم يعرفوني بس عشةن اسمي ومركزي يحترموني بس عشان كدا اوامري مطاع عشان كدا كنت بدور في شباب الي حالهم متوسط او فقراء اعرف انهم ناشفين ورجاله اوي ومحدش يقدر يمشي كلمته عليهم لكن حظي الفقر لقيتهم مستعدين يلحسوا جزمتي عشان ارضي عنهم
انا عايزه راجل يحميني يبقي في ضهري سندي عايزه احس اني مع حد هو الي مالكني هو سيدي مش انا الي جزمتي فوق رأسه عايزه احس اني بنت ضعيفه و وجوده يقويني ولقيت دا فيك انت بعد ما ماما عرفت ان انت الي قبلته في الباص قالتلي علي الي عملته في المطعم مع البنات و شابين انت مخفتش علي شغلك ولا اهتميت بحاجه كل الي كان في دناغك انك مش واقف قرني او ترتور عسان يحصل دا قدامك وتسكت
عمر:غريبه كنت فاكر انك عيله مطرقعه و مش هامك حاجه كل دا بتدوري علي راجل بس انا مش نوع الي انتي هتحبيه يا سمر
سمر: ازاي يعني
عمر: يعني لو كلامك صح انتي مش هتكوني بنسبه ليا مجرد واحده هعرفها يومين وارميها انا هفتحك واني افتحك دا معناه انك هتكوني ملكي انا بس محدش هيلمسك غيري ابدا
سمر: وانا مش عايزه حد غيرك بعد كدا انت لوحدك كفايه بس تخليك جمبي ومتسبنيش
عزيزي القارئ عايزك كدا تتصور معايا فرس ابيض لابس تيشرت كات بينك وسابعه من عند بزاز ونص بزازها طالعه فب وشي وشورت ابيض ماسك عليها لدرجه اني شوفت شفايف كسها وهي بارزه في اللحظه ديه انا زبري وقف وخرج من البرنس وفضحني سمر متتوصاش عيونها بنت متناكه تدوب روخت واخد شفايفها في بوسه سكسي كنت بقطعها فيهم لدىجه اني كنت بعض شفايفها بجد وايدي عماله تلعب فب بزازها ودخلتها من تحت التيشرت وبنت المتناكه مكنتش لابسه برا بدات افرك في حلماتها وهي كانت كل لحظه بدوب اكتر وعيونها كلها محنه ورقه خلتني اهيج اكتر عليها روحت بعدت عنها ومسكتها من رقبتها وشديت التيشرت جامد وقطعته وبقيت بمشي صباعي علي شفايفها براحه وسبت رقبتها ونيمتها علي ضهرها وبقيت برضع في حلماتها الوردي وهي عماله تتلوي تحتي سمر: اححح كمان يا حبيبي ارضع بزازي قطعهم
عمر :الشرموطه الي زيك متقوليش اعمل ايه فاهمه ورحت قارصها جامد من بزازها
سمر : ااااه فاهمه يا قلبي انا شرموطه بتاعتك بنت شرموطك المبيره الي كنت فاشخ كسها بزبرك صبح نفسي احس بزبرك مالي كسي يا دكري
انا سمعت الكلام وبقيت مش دريان بنفسي من كتر الهياج لدرجه اني مخدتش بالي هي قلعت الشورت وبقيت ملط قدامي امتي ولقيتها قامت تجري بسرعه علي برا قلعت اليرنس وبقيت ملط انا كمان ووطلعت اجري وراها لحد لقيتها جوا حمام السباحه ونايمه علي ضهرها منظر جسمها الابيض وهو مبلول بالمياه كان جامد فسخ نطيت في البول وروحت ناحيتها ومسكتها من كسها
سمر:ايي يا شقي ايه لدرجه ديه عجباك
عمر :, انتي هتموتي الليله ديه
لقيت سمر نزلت بجسمها تحت المياه وحطيت ايدها علي زبري وبقيت بتدلكه
سمر:, والسيف بتاعك يرضيه يعور بنت اموره زاي
عمر: السيف بتاعي هيجرحك في كل خرم في جسمك انزلي مصيه
سمر: واحنا في المياه يا مجنون
روحت ضربتها بالقلم علي وشها
عمر: اخر مره اسمعك تشتميني حتي لو هزار فاهمه
لقيت عيونها بدمع وكانت بدات تعيط مسحت دموعها بايدي وقولتلها : انا راجلك وسيدك ومفيش واحده تشتم سيدها باي شكل وبقيت بلعب في كسها تحت المياه وهي كانت رجعت تهيج تاني واخدتها برا البول وطلعنا ونمت علي ضهري وهي بدات تمص زبري كانت محترفه في مص زبري داخل خارج من بقها وهي بتلحس عروق الي فيه وتنزل علي بضاني تلاعبهم بلسانها وتدخلهم جوا بقها انا بقيت في قمه المتعه بقها كان سخن ورطب بس مسكت نفسي عشان اقدر اعمر معاها وروحت في ثانيه قايم ونيمتها هي علي ضهرها ونزلت علي كسها كان لونه وردي ومنفوخ كان بيلمعومن المياه الي عليه نزلت علي شفايف كسها وبقيت ببوسها جامد وبدات احرك لساني حوا كسها وانا ببوسه واطلع قريب من زنبورها المسه بلساني وابعد عنها سمر:, اااه كمان يا سيدي الحس كس شرموطك لسانك جميل اوي اممممم
وانا بدات اسرع في لحسي لكسها وافتخ شفايفه والحس كسها من جوا وبعدين اخدت زنبورها الي كان واقف بين شفايفي وبقيت عمال اعضعض فيه مقدرتش اسيب كسها كان احلي كس شفته في حياتي ودقته برفع عيني لقيت الخدامه السمراء الي كانت موجوده امبارح واقفه وعماله تلعب في بزازهاو كسها قولت ليها : روحي هاتي كريم بسرعه يلا
فاقت علي صوتي وطلعت تجري وانا رجعت تاني لكس سمر وبزودت لحس في كسها وايدي عماله تلعب في بزازها لغايه ما حسيت ان جسمها بدا يتشنج روحت وقفت لقيت الخدامه جات ومعاها الكريم روحت حطيت من الكريم علي زبري وعلي فتحه كس سمر ودات افرشلها بزبري وحطيته علي اول كسها وبقيت احركه كاني بدخله واطلعه ولقيت صوت حد جاي جري بيقول : لا لا استني يا عمر لازم اصور اللحظه ديه
انا مهتمتش وفضلت افرش ليها وسمر عماله تتلوي وحسبت انها خايفه روحت قربت من ودنها وقولتلها : متقلقيش طول ما انتي في حضني حسيت ان كلامي هداها روحت ماسك زبري وسنترته علي فتحه كسها ودخلته فيها براحه وحسيها بالمها وخصوصا لما غرست ضوافرها في ضهري وبقيت ادخل زبري في كسها لغايه ما خبط في حاجه جوا بتمنعني اني اكمل روحت خرجت زبري شويه ورشقته في كسها مره واحده لقيتها رقعت بصوت من كتر الالم روحت واخد شفايفها بشفايفي عشان اكتم صرختها وخرجت زبري من كسها وكان عليه ددمم شرفها واول ما افتكرت اني انا الي فتحت الكس دا جبتهم علي طول عليها
عمر: سمر انتي كويسه
سمر: اه انا كويسه بس كسي بيحرقني اوي
عمر:, معلش انتي تطلعي ترتاحي دلوقتي وبعدبن نكلم يلا وشيلتها بايدي واخدتها علي الحمام لقيته جاهز وفي مياه دافيه روحت حطيت سمر فيه ولقيت نرمين في ضهري
نرمين: خلاص روح انت الحمام التاني اتشطف والبس هدومك انا عارفه هعمل ايه يلا
سبتهم وروحت الحمام تاني استحميت وظبطت نفسي ودخلت اوضه الي كنت نايم فيها مع نرمين لقيت هدومي مطبقه ومحطوطه علي سرير اخدتهم ولبست ونزلت تحت لقيت شاب في سني او اصغر مني بسنه قاعد في الرسبشن الشاب :, اهلا يا استاذ عمر اخبارك ايه
عمر: بخير بس مين حضرتك وتعرف اسمي منين ؟!!
علي:, انا اسمي علي تقدر تقول اني صديق العيله واكتر شخص مخلص لنرمين هانم زاي ما تقول كدا انا المكنسه الي بتنضف وتخفي اي حاجه وسخه هما بيعملوها
حسيت من كلام علي قد ايه انه شخص مش طبيعي سنه صغير بس كلامه كبير و واضح انه بيعرف يتعامل مع اشكال مختلفه من البشر بس الاهم هو الاحساس الغريب بالراحه الي حسيتها بمجرد ما اتكلمت معاه
عمر: شكلك من نوع المخلص يا عم علي
علي: عيب عليك يا عمور تحبها ساده ولا محشيه
عمر: مليش في دخان خالص يا علوه بس قولي انت حاي دلوقتي تنضف وراهم ايه بظبط
علي:, لا انا جاي عشان اخد شويه اوراق اوصلها لصحابها
سمعت صوت خطوات جايه علينا لقيت نرمين جايه ولابسه بلوزه كاب بيضاء ومخططه باسود ونص صدرها طالع برا وعامله شعرها ديل حصان وبنطلون جلد اسود لازق عليها لدىجه اني شايف تفاصيل كسها وطبعا المكياج وعيونها المتحدده الي زاي الطلقه
نرمين: كويس انك متاخرتش يا علي امسك الورق دا تروح توديه لمهران وهو عارف هيعمل فيه ايه المهم ان محدش يعرف الظرف دا فيه ايه ولا اي مخلوق يستلمه غير مهران فاهم
علي: فاهم طبعا يا هانم المهم دلوقتي في اي مشكله في سيستم الجديد
نرمين لا يا علي كل حاجه كويسه صحيح انت اتعرفت علي عمر
علي : طبعا يا هانم وهل يخفي البطل انا هتكل دلوقتي ونبقي نكمل دردشتنا بعدين يا عمور
عمر: هيكون قريب يا علي متقلقش سلام
ومشي علي بسرعه وخرج من باب الشاليه
نرمين:, مسالتش يعني ايه الورق الي اديته لعلي دا او حتي علي عرفك ازاي
عمر:, بطلت اسال وكمان واضح مدام علي هو المكنسه الي بتخفي اثر اي حاجه بتعمليها يبقي اكيد قولتيله عليا عشان يبقي عامل احتياطه لو فكرت اغدر او اذي يبقي هيخلص مني اما الاوراق ديه فاكيد ديه كشوفات الحسابات الي كانت قدامك الصبح وغالبا مهران دا يا اما المحامي يا تما مدير الشئون القانونيه في شركه عندك واني بعتيله الورق عشان يعرف مين الي عمل تلاعب دا وياخد اجرئاته
نرمين: واضح ان اختياري مكنش غلط يا عمر
عمر: سمر اخبارها ايه دلوقتي
نرمين: نايمه دلوقتي خليها ترتاح عشان كسها يهدي شويه قولي صحيح مش عايز نكلم شويه
عمر:, يا ريت بش لو هنكلم يبقي كل حاجه علي المكشوف
نرمين:, زاي ما تحب بص يا عمر انا مش محتجاك تتكلم عن نفسك لاني دورت وراك كتير قبل ما اكلمك و بس انت فعلا كنت بتثبتلي قد ابه انك شخص ذكي وقوي سنك صغير بس طموح قولي بقي انت ناوي علي ايه في مستقبلك
عمر: ناوي علي كليه علوم لو مجتش هدخل اخر كليات العمليه كلبه زراعه بس فعلا نفسي في علوم اوي عايز اكون كمياءي كبير
نرمين: طب وبعد كدا عايز تعمل ايه
عمر : عايز اكتب وامثل انتي تعرفي اني مؤلف وممثل اساسا عايز اكون من احسن الكتاب في العالم دا اكبر حلم في حياتي
نرمين: متقلقش هتحققه بس تفتكر ان مرا ت عمك هتسيبك تحقق كل دا
عمر: انا عارف كويس اوي هعمل معاها ايه ومع ولاد الوسخه الي في سكن بس اتكي علي صبر انتي بس قوليلي بقي انتي ليه حاكه اجهزه تصنت في المطاعم
نرمين: عشان اسجل لناس مهمه اوي يا عمر لازم تعرف ان الي مخليني فوق ان رجلي فوق رقبتهم غير كدا كان زماني متكله من زمان واديك شايف انا مليش ضهر وجوزي عرص وابني شكله هيحصله وبنتي كانو ا مستعدين يدفعوا ملايين بس يناموا معاها ساعه واحده فكرني ببيع لحمي انا عارفه انت شايفني ازاي يا عمر لكن عايزاك تتاكد ان عايزه اشوف ولادب مبسوطين مهما كان الي لازم يحصل عشان كدا
عمر: واظن اني مش موجود هنا بس عشان انيكك اني وسمر اكيد في حاجه تانيه
نرمين: اكيد انا عايزاك تعرفلي ايه الي بيحصل قبل ما يحصل دا الي انا عايزاك عشانه
عمر:, نعم دا الي هو ازاي يعني
نرمين: عمر انا عارفه كويس اوي انك محترف في تكوين الاحتمالات والاستنتاجات عن طريق احداث منطقيه عينك زاي العدسه يا عمر بتحدد هي عابزه تشوف ايه بظبط ودا الي خلاك تشوف الغلط الي في الحسابات انت مميز ولازم تتعلم تستغل التميز دا مش تدفنه وانا هحققلك كل احلامك ولو عايزني اخلصك من الكللابب الي عايزين لحمك ومرات عمك الي عايزه تدمرك ممكن بطرقعه صباع اخلصك منهم انت بس شاور
عمر:, لا متقلقيش انا هعرف اخلص منهم ازاي اما بنسبه لعرضك هفكر فيه وارد عليكي بس اي كان ردي انتي وسمر ملكي فاهمه
نرمين: فاهمه يا حبيبي
وسبتها ومشيت لقيت عربيه مستنياني اخدتني ودتني لحد المطعم واول ما دخلت لقيت الشباب كلهم بينضفوا المطعم قعدت علي تراس بتفرج عليهم لغايه ما لقيت عادل جاي عليا بيقولي: يخرب بيت اللحم الابيض الي في بيتك يا عمر اموت وانططهم علي زبري
عمر: لا متقلقش ما انت هتموت فعلا يا حبي بس بعد ما انا افشخ السنيوره اختك وبنتها ولا اقول ابنتك انت كمان
عادل: انت بتقول ايه حبت كلام دا منين؟
عمر:هههههههههههه انا ميتلعبش معايا يا شاطر
وهنا ينتهي الحزء الثامن من السلسله اتمني الجزء يكون عجبكم وبعتذر عن التاخير والاجزاء القادمه هتنزل كل بوم ثلاثاء بعد كدا والجزء الجاي هيكون دمار بالمعني الحرفي ودا عشان اقدر احتفل معاكم بعيد ميلادي لاني مش هلاقي حد اغلي مكم احتفل بيه معاهم وهتكون ديه هديتي ليكم انتظروا مفاجات كتير في الاجزاء الجاي لا تنتهي وسوال الحلقه ديه اواي عمر عرف سر عادل
اخباركم ايه يا شباب زاي ما وعدت الناس اني هنزل الجزء الجديد انهارده وعشان اقدر احتفل معاكم بعيد ميلادي وبشكركم علي تشجيعكم وعلي تفكيركم الجميل وهنشوف بقي مين قدر يحل سوال الجزء الي فات مش هطول عليكم يلا نبدا
الجزء التاسع
عمر: لا متقلقش ما انت فعلا هتموت بس بعد ما اشبع انا من الشرموطه اختك وبنتها ولا اقول بنتك
عادل :, انت اتجننت انت جبت كلام دا منين ؟!!
عمر: لا من الاول كده حليتها اظبط عشان نكلم وبلاش رغي في شغل عشان ميتقطعش عيشنا روح شوف شغلك ولما نرجع السكن نبقي نكلم
عادل:, وانت مش هتيجي تشد معانا ولا هتسيبنا معكوكين لوحدنا
عمر:, ميخصش اهلك يلا هوينا
ومشي عادل وهو كل غضب ممزوج بخوف ودماغه عماله تودي وتجيب انا عرفت ازاي السر دا صعبان عليا اوي مهم نزلت من التراس علي المطعم تحت ولقيت الشيف احمد في وكان متعصب اوي
شيف احمد: انت كنت فين كل دا يا عمر احنا جايين نلعب وازاي تخرج من غير ما تقول اي حد فينا
عمر: اولا انا كنت فين ديه حاجه بتاعتي ثانيا انا قبل ما اخرج كنت قايل لمستر جاسر وقايله اني هتاخر وهو طلب مني اعمله كام حاجه قبل ما اجي علي هنا
شيف احمد: وايه رايك الي طلبه منك مستر جاسر بقي
عمر:, طب وحضرتك بتسالني انا ليه اساله هو انتو الاتنين مدرين زاي بعض بعد اذنك عشان اشوف شغلي
وسبته ودخلت المطعم بس ملقتش غير عبدو وعادل لكن محمد و ونيس مش موجودين
عمر: امال فين محمد و ونيس يا عبدو
عبدو: مش عارف تلاقيهم بينضفوا الحمام تعالي يا عمر شيل معايا ترابيظه ديه عشان تقيله
روحت شيلت التربيطه ونقلتها انا وعبدو وكول الوقت عيني علي عادل لحد ما لقيت محمد و ونيس خرجين من ناحيه الحمامات وكان شكلهم مبسوطين اوي ساعتها عرفت ن الي في دماغي صح ونيس كان بينيك محمد بصراحه مض عارف اعمل ايه مع المتناك دا الي هيودينا في داهيه
محمد: كنت فين يا عمر طول اليوم دا اخنا قلقنا عليك يا ابني
عمر : لا متقلقيش انا قولت بس اسيبلك الجو اخلي عشان تعرفي تصوتي كويس يا متناكه تلات ازبار برضوا مش سهلين
محمد بتلعثم:, انت بتتكلم عن ايه
عمر:, لما نرجع السكن هقولك يلا اشتغل ولا عندك الدوره
وبعدت عنه و خرجت اشوف الزجاج بتاع المطعم من برا وفتحت الخرطوم وبدات ارش مياه و بعدين جبت جرايد وبدات امسح الزجاج شويه لقيت عبدو خرج عشان يساعدني اخد جرنان وا يمسح لكن لقيته بيقولي
عبدو : الا يا عمر مش شايف انها غريبه تبقي مش طايق ابن عمك بشكل دا مع انه افرب حد ليك دلوقتي هنا
عمر:, ومين قالك اني مش طايق محمد
عبدو: طريقتك هي الي بتقول بش غلط يا عمر انت كدا بتسيبه فريسه للكلاب ديه بلاش تهمله
عبدو : عايزني اعمل ايه يعني يا عبدو ما انت شايفه خول مش همه حاجه الا طيزه انا حولت اني ابعدهم عنه من اول لحظه جينا فيها هنا لكن الي حصل ايه هو الي راح برجليه
عبدو: عارف بس مينفعش برضوا يا عمر تسيبه وكمان الي هما بيخططوا ليه دا خطر حتي كانوا بيكرهوك او عايزين ياذوك الموضوع ميوصلش لاختك
عمر : متقلقش احتا الي مسكينهم من رقبتهم واولهم عادل وسره الي كشفناه
(عزيزي القارئ طبعا انتو كلكم مش فاهمين ازاي عبدو عرف كل كلام دا واواي بتكلم معاه بارتياح اوي في موضوع محمد نروح فلاش باك سريع)
لما كان عاطف بيفرجنا علي بلد والمناطق عشان منتوهش انا كنت بعيد عن محمد و ماشي ورا الكل لحد ما عبدو حس باني مدايق و رجع يتمشي معايا
عبدو: شكلك حزين اوي مالك
عمر: مفبش شويه حاجات بفكر فيها كدا
عبدو بتقفكر في الي حصل الصبح في الاوضه بينك وبين عادل و يونس
عمر: وهو ايه الي حصل انا محدش يقدر......
عبدو: من غير ما تكمل يا صحبي انا عارف كويس انك راجل ومحدش يقدر يهوب نحيتك انا كمان حولوا يعملوا معايا نمره بس لقوا خازوق مستني كل واحد فيهم خلاهم يجيبوا ورا
عمر: خازوق ايه دا
عبدو: تثق فيا وتقولي سرك اثق فيك واديك سري وانا أسراري كتير اوي
عمر: مش فاهم تقصد ايه
عبدو لا انت فاهم ولما تحب تتكلم تعالي الاوضه عندي عشان نكلم علي رواقه
ولما ىجعنا البيت ولقيت عادل نايم مكاني اخدت شنطتي وروحت لاوضه عبدو عشان انام هناك ولقيته قاعد قدام لاب استغربت انه جايب معاه حاجه زاي ديه ممكن تتسرق واحنا مش في السكن روحت قعدت جمبه لقيت سلسله ارقام كلها0و1
عمر: ايه دا هو انت بتفهم في الهندسه الرقميه
عبدو: اه ما انا اساسا في حاسبات ومعلومات
عمر:, بس انت قولت انك في تجاره
عبدو: وماله انا فعلا بدرس تجاره من ابويا لما بقف معاه في محله
عمر:وانت بتعمل ايه دلوقتي ؟
عبدو: بعطل كاميرات المرقبه واحهزه تصنت المزروعه في الشقه
انا بصدمه : نعم انت بتقول ايه الشقه فيها كميرات واحهزه تصنت ليه هيقعد فيها مخابرات
عبدو:, قولي سرك الي انا عارفه أساسا واقولك سري
عمر: محمد سالب و انهارده لما عادل و ونيس حاولوا يكسروا عيني كانوا بيلعبوا فيه هو نقطه ضعفي الوحيده في المكان دا لو كنت بطولي كنت عملت الي انا عايزه
عبدو : حلو انا يا سيدي هكر ومش اب هكر انا بصمم برامج حمايه عاليه جدا ومحدش يقدر بخترقها لكن انا اقدر اخترق اي سيستم امني مهما كانت قوه دفاعه والاهم ان محدش يقدر يعرف مكاني
عمر:, ودلوقتي انت بتخترق مين ؟
عبدو: تعرف ان نرمين الي كلمتك الصبح تبقي مرات جاسر
عمر: نعم انت بتقول ايه ازاي دا وعرفت منين
عبدو: ايه كل الاساله ديه اهدي يا ابني اهدي
بصراحه مكلمتك كانت مريبه اوي هكرت تلفونك واخدت الرقم وعرفت نرمين هانم تبقي مين وعلي فكره هي هنا في مرسي مطروح اساسا مش في قاهره وجايه وهي الي زرعت الكاميرات ديه دا غير اجهزه التصنت في المطعم يعني بختصار هي مسيطره بالكامل علي حياتنا وشايفه كل نفس بنتنفسه
عمر: يعني كدا هي عرفت انك كشفتها
عبدو:, عمر انا بقول عليك زكي متخلنيش اغير راي انا دلوقتي عطلت الكاميرات وحبت صوره ليا وانا وانت نايمين والنور مطفي ومعطل كل الاجهزه يعني مفيش مخلوق يقدر يعرف حاجه منهم
عمر: طب وهي أساسا ليه تعمل كدا وهي عايزاني في ايه او هي مرات جاسر
عبدو : هي عايزاك في ايه معرفش لكن هي عملت مدا ليه يمكن عشان هي شريمه بنسبه معينه في شركه الي احنا شغالين فيها
عمر: العب لا دا كدا احلوت اوي
عبدو: طب مش هتعوز شويه مكسرات عشان الطعم يحلي اكتر
عمر:, اديني ايه في مصيبه ايه كمان
عبدو:, عادل بينك اخته الكبيره ومخلف منها بنت
انا في اللحظه
ديه دماغي. قفت بمعني الكلمه كل الصدمات ديه كوم وديه لوحدها كوم تاني خالص مع اني انا بنيك اختي في رضاعه ومىات عمي وخاربها مع بنات كتير في العيله لكن مش لدرجه ان يحبل اخته
عمر: وديه تقوله ايه بابا ولا خالو
عبدو:ههههههههههه لا خالو وبنت المحظوظه ورثت من ابوها او جوز امها الي مات اراضي وفلوس و عمرات اصله كان تاجر كبير
عمر:, انت لحقت تعرف كل دا امته
عبدو: ابدا اول ما ركبنا الاتوبيس طلعت اللاب وبدات وركبت تلفوناتكم كلكم و وعرفت كل واحد فيكم مخبي ايه تصور عادل الوسخ حاطط فيديوهات ليه وهو لينيك اخته وشيف احمد الراجل الطيب
عمر: ماله طلع مخنث ولا ايه يلا انا مستعد لاي حاجه دلوقتي
عبدو: لا مس لدرجه ديه بس طلع سادي وبيحب العنف والدم عشان كدا مشرح جسم ابنه وبناته الاتنين شوف
و وراني صوى فيها شاب عنده تقريبا 16 سنه نايم علي بطنه وجسمه متشرط كان حد كان بيسلخ جلده بالكرباج و بنتين واحده نايمه علي ظهرها بقها مكتوم بحاجه شبه المشبك المعدن و متكتفه بسلاسل وفي بنت تانيه بتلحس كسها وبتعض فيه جامد و في حاجه شبه الزبر بس من الحجر كبير وعريض اوي جوا طيزها والاتنين جسمهم. زاي الولد متشرط وبينزف من كل حته
عمر: يا نهر اسود ايه دا مين الي عمل فيهم كدا
عبدو: دول ولاده تصور بقي الي زاي احمد دا بيعمل ايه في ناس زينا لو فكر يلعب مع حد فينا عشان كدا انا هكرت الكل عشان مجانين الي زاي احمد او الخولات زاي عادل و ونيس ميحولوش يلعبوا معايا
عمر:, وانت بتقولي كل كلام دا ليه ايه يخليك تكشفلي سرك
عبدو: لانك غيرهم كلهم لسه فيك حاجه كويسه وعايز تاكل عيش بس مفيش مانع تستمتع الي زاي نرمين هتفيدك اوي في حياتك حاول تكسبها علي قد ما تقدر وخد بالك منها ومن علي
عمر:, مين علي دا
عبدو: علي دا يبقي دراعها اليمين الفارس المجهول زاي ما بيسمواه حته عيل في سنك لكن جن بيخلص لها كل شغلها الوسخ وهو الي عامل شغل الالكترونك كله في البيت هنا اكسب علي مفاتيح نرمين كلها تبقي في ايدك
عمر: طب وجاسر هعمل فيه ايه
عبدو: لا متقلقش جاسر تميد عارف ان مراتك بتكلمك وانك هتنيكها يعني خول مفيش خوف منه بس اتعلمها من الاول كدا احنا هنا حاجه وفي شغل حاجه تانيه فاهم
عمر: فاهم بس برضوا انت بقي هتشتفاد ايه لما تساعدني
عبدو: انا كمان كنت قدام نرمين في المطعم لما كنا في قاهره لكن هي اختارتك انت اعمل انا ايه اساعدك توصلها وتمسكها من رقبتها وانت تميل علي اخوك برضوا باي حاجه وتزقه في حياته
عمر: مش فاهم يعني ايه
عبدو: يعني وظيفه وسطه الست ظيه مصيبه ولو وقفت في ضهر اي حد هتخليه يقف علي قمه البرج او تحدفه ورا شمس
عمر:, مدام الحوار كدا يبقي عايز منك تراقب محمد وعادل و ونيس دايما عايز اعرف هما بيعملوا ايه وبيخططوا لايه
عبدو: ماشي يا عم
نرجع من الفلاش باك
عمر: قولي يا عبدو هو انت كنت عارف ان سمر تبقي بنت نرمين
عبدو: مين سمر ديه
عمر: لا متخدش في بالك انا هطلع اظلط التراس وكمل انت الزجاج وسبته وطلعت التراس وبدات اكنسه وبعد شويه زهقت و قعدت اريح شويه لقيت مستر جاسر قدامي بيقولي :, ايه يا عمر مالك انت تعبان
عمر: لا ابدا مرهق شويه
جاسر: انا كنت عابز اكلم معاك بخصوص امبارح
عمر : لا مش هنكلم في اي حاجه بخصوص الموضوع دا علي الاقل هنا انت مديري وهتفضل كدا
وسبته ومشيت وعديت الشارع اقف علي الكورنيش شويه بصراحه الجو كان تحفه بصراحه احسن حاطه لما تفضي دماغك وتستمتع بحاجه معينه نسيت كل حاجه نسيت نرمين وجاسر ومحمد ومرات عمي ونور مبقتش حاسس غير بالهوا وهو بيتمشي علي جلدي بصراحه احساس ميتوصفش
لغايه ما لقيت ايد ناعمه اوي اتحطط علي عيوني انا بصراحه استغربت مين الي يعمل كدا فشيلت اليد من علي عيوني ولفيت لقيت حوريه البحر خرجتلي من المياه مخصوص وهي حوىيه بجد شعر اصفر سايح عيون الخضراء البشره البيضاء وش مدور علي شفايف زاي الفروله وخدود مورده وصوابع ناعمه زاي الحرير وجسم ابن متناكه كرباج مشدود شده مظبوطه وبزاز وسط وطيز مرفوعه انا حسيت اني بحلم بصراحه
البنت: واضح ان الجو عجبك اوي ايه حب جديد ولا ايه
انا لسه متنح فيها لدرجه ان هي اتحرجت وخدودها احمرت وبقيت اجمل
بنت: ههااااي نحن هنا في ايه يا عم انت مش هنا خالص
انا: ها مين انا ؟!!!!!!
البنت:, اه انت مالك في ايه انا اميره
عمر: طبعا اميره وانا ابن الجنايني
الاول مكنتش فاهمه حاجه من كلامي لقيتها انفجرت من الضحك وانا ضحكت اوي علي ضحكها
اميره:, انت مش ممكن بصراحه
عمر: معلش بس اصلك جميله اوي وانا توهت في عيونك الحلوين
اميره:انا بتعاكس بقي
عمر: لا ارجوكي اوعي تفهميني صح بس انتي تعرفيني اصل الحركه ديه فيها عشم اوي
اميره : يا سيدي مفبس مشاكل انا اميره وانت اسمك ايه
عمر:, اسمي عمر يا ستي
اميره: طيب يا عمر ادينا عرفنا بعض ايه المشكله بقي انا بصراحه شوفتك وانت فاتح ايدك و الهوا حضنت اوي بصراحه غيرت منه اوي
انا بستغراب: هو مين دا
اميره : الهوا يعني الهوا لقي الي يحضنه وانا لا يلا اهو حظي بقي هربانه وكمان مش لايقه دلع وحنان
بصراحه انا مبقتش فاهم ايه البت ديه ولا عايزه ايه بس حسيت براحه كبيره اوي طول ما انا جمبها معرفش في ايه
عمر: هربانه من ايه بظبط
اميره: بص يا سيدي الحوا بكل بساطه اني بنت راجل غني اوي وهو عنده اعظاء كتير وجيش من الحراس ودايما انا معايا واحد ملازمني زاي ظلي اسمه عمار انا بقي غفلت عمار وهربت عشان اتفسح واقدر اشم شويه هوا بدل ما كل حاجه ممنوع وخطر في ايه يا جدعان هو انا الملكه اليزابيث
عمر: الملكه اليزابيث تركع تحت رجلك با مولاتي بس انتي كدا غلطي افرضي فعلا حياتك اتعرضت للهطر افرضي انا مثلا عايز ااذيكي او اغتصبك هتعملي ايه ساعتها وقربت منها اوي لدرجه اننا بقينا لزقين في بعض اوب بزازها داخله في صدري
اميره : مش هتزعل
عمر: لا مش هزعل هتعملي ايه ساعتها
انا بصراحه معرفس ايه حصل بظبط كل الي فاكره ان جسمي كله اتشنج و وقعت علي الارض ولقيتها بتقرب ايدها من قفايا وضغطت في منطقه فيه لقيت جسمي فك
قومت من علي الارض وقولتلها : ايه دا هو ايه حصل
اميره :, ابدا وقفت اعصاب جسمك كلها ايه عجبتك
عمر: يخربيتك انتي عملتي كدا ازاي
اميره: ابدا بدرب علي فنون القتال القديمه من بدري
عمر:وانتي الي زيك محتاجه حرس دا انتي تحرسي بلد
ولقيت فجاه شاب عنده حوالي 27 سنه جاي جري ناحيتنا وهي وقفت ورايا بسرعه
عمار: انتي بتهرجي يا اميره احنا قالبين عليكي دنيا ومين المخلوق دا
عمر: حاسب عندك يا عم الحلو فيه مش شايفها واقفه مع راجل ااكلام معايا انا بدل ما اقل منك
عمار : يلا يا اميره بباكي ومامتك مستنينك من بدري يلا
اميره: لا انا عايزه اتفسح مع عمر شوبه وهبقي ارجع لوحدي
عمر: اتكل بقيعشان متزعلش
لقيت فجاه عمار رفع ايده وانا لسه برفع ايدي عشان اصد ضربته لقيت ايده وصلت عند رقبتي وضربني عليها وهنا اغمي عليا معرفش ايه الي حصل بعدها انا صخيت لقيت نفسي علي كرسي في المطعم ومستر جاسر وشيف احمد وشيف عصام واستاذ محمد وشباب كلهم حوليا اول ما فوقت وركزت افتكرت اميره قومت مفزوع ولقيت عادل بيحط ايده علي كتفي وبيقولي: اهدي يا عم بروسلي فالح تضرب فينا بس ببص علي عادل لقبت تحت عينه مزرق وعبدو ماسك صدره
عمر: هو حصل ايه بظبط
ونيس: البت الي كنت واقف معاها في واد اخدها وضربك فعادل وعبدو جريوا يلحقوك وعادل حاول يضرب الواد ابن العفاريت اداله واحده في عينه رقدته قام عبدو وقف قدامه اخد واحده في صدره و وقع رجاله ورق
محمد: علي الاقل هما وقفوا قدامه مش زيك لا انا مزنوق وهخش الحمام تلاقيك عملتها علي روحك
عمر: لحظه بس يعني الواد اخد اميره
جاسر: اه اخدها
عمر: وسبتواه ياخدها ازاي
عاطف: الواد دا يبقي الحارس الشخصي بتاعها عشان كدا سبناه ياخدها
ساعتها افتكرت كلمها عن عمار الحارس بتاعها بس احا مين البنت ديه الي تكون مدربه كدا وكمان حارس واحد من الجيش الي عند ابوها بالمستوي دا انا مال اهلي ما يولعوا كلهم خرجت من سرحاني علي صوت جاسر وهو بيقول: كدا خلاص ااشغل خلص انهارده في نفس المعاد تيجوا بكره عشان عايزين علي اول الاسبوع الجديد نبدا شغل يلا اتفضوا روحوا
محمد سندني هو لؤي وعادل كان ساند عبدو وروحنا
انا دخلت اوضتي انا وعبدو واترميناه علي سرير لقيت عادل دخل علينا الاوضه وقفل الباب
عمر:بقولك ايه انا مش فايقلك خليها بكره عشان اعرف اتعامل معاك
عادل: يا عم اتنيل انا عيني مزغلله اساسا بسبب الضربه بس الخق يتقال انت كنت واقف مع صاروخ بس مش دا موضوعنا
عبدو: امال ايه موضوعنا
عادل: انك قولت علي سري لعمر قولتله ليه وهتستفادوا ابه لما تبتزوني
عمر: ابدا هنستفيد انك تخف لعبك شويه معانا وتبطل نجاستك الي مع محمد
عادل: احا وانا ماشي هو انا الي قولتله اتناك ما هو الي بيكون عايز وانا تعبان
عبدو: قصر يا عادل عايز ايه
عادل:, عايز اعرف انتو ناويين علي ايه معايا
عمر :, ولا حاجه ابعد عن سكتنا دا كل الي عايزينه
عادل : ماشي هبعد عن سكتكم بس انا اش ضمني ان محدش فيكم هيقول لحد تاني
عمر: الحاجه الوحيده ااي تضمنلك دا اني مش بنسي الي يقف جمبي وانت بالي عملته انهارده ضمنت ان سرك في بير
عادل : ماشي يا عمر لما نشوف
وخرج عادل وانا حطيت دماغي علي المخده ومغمض عيني لغايه ما سمعت عبدو بيقول : خير يا محمد عايز ايه ؟
محمد : مالك يا عم في ايه جاي اطمن علي اخويا فيها حاجه تدايقك
عمر: عايز ايه يا محمد انجز؟
محمد: بصراحه عايز منك خدمه
عمر: لخص
محمد: عايز مرهم للبواسير حاسس ان طيزي بتحرقني اوي
عبدو: دا من كتر رشق الازبار فيها ها ههههههه
محمد: ما تتلم ياض بدل ما اقوملك انا عندي البواسير بسبب الشطه فاهدي علي نفسك
عمر: لخص وانا مالي بالحوار دا ما تنزل تجيب ايه لازم تاخد الاذن مني
محمد: لا لازم اخد الفلوس منك انت ناسي ان ابويا اداك فلوسي وقالك ابقي اديله مصروفه عشان ميبعزقش الفلوس
عمر : اه صح استني وفتحت عيوني وقومت طلعت 50 جنيه من المحفظه وادتهاله
عمر: انزل هات المرهم الي انت عايزه
محمد: ماشي وهرجعلك الباقي
عمر: مترجعش حاجه ديه فلوسك وانت حر فيها ولو عايز فلوسك كلها انا ممكن ادهالك دلوقتي
محمد: لا خليها معاك احسن
وخرج محمد بسرعه ونزل من الشقه
عبدو: هو فعلا ابوه عمل كدا اظاك فلوسه وتديله مصروف
عمر: اه
عبدو: بس دا غلط يا عمر عشان كدا محمد مغلول منك ومستحيل يصفي نحيتك اذا كان ابوه الي اسمه ابوه مفضلك عليه وشايفك راجل عنه
عمر: عارف انه غلط بس مش غلطي انا انا مطلبتش من حد انه يثق فيا ولا طلبت من حد انه يأمني علي حاجه انا بدفع ثمن حاجات انا مليش دعوه بيها انا طبيعتي كدا وناس حابه شخصيتي. طريقتي معاهم دا ذمبي
عبدو : للاسف لا مش ذمبك لكن لازم برضوا
تا بالك عشان محمد لو فضل كرهه لبك يتعمق محدش ضامن الي ممكن يعمله
عمر: متقلقش انا نازل رايح مشوار وهبات بره ماشي
عبدو :متشي يا نجم عيش
وغيرت هدومي واستحميت ونزلت وكلمت نرمين كانت رنت عليا فوق ال20 مره
كلمتها. قولتلها اني جاي عندها و اول ما وصلت لقيت عدنان مستنيني وجري عليا بلهفه
عدنان: عمر انت بخير طمني عليك
عمر: خلبنا نروح البيت وبعدين نكلم
عدنان :حاضر
وركبنا العربيه وفضلنا طول الطريق ساكتين كانت ساعتها الساعه12 بليل وصلنا الشاليه واول ما دخلت سمر جريت عليا وهي بتعيط اوي وحضنتني معرفش ليه كل ما اقرب للبت ديه برتاح بجد بحس اني نضيف اوي
سمر : طمني عليك يت حبيبي انت بخير في حاجه بتوجعك قولي
انا بحنان: متخفيش عليا انا كويس وبوست راسها و روحت لقيت نرمين قاعده شايطه مكنتش فاهم ليه بس قولت في دماغي يمكن بسبب حاجه تخص الحسابات بتاعه الصبح
نرمين: يعني انت سبت بنات مرسي مطروح كلمهم وملقتش غير بنت عز الهداجي يا غبي
عمر: نعم مين عز الهداجي دا انتي بتتكلمي عن ايه اساسا
سمر: اابنت الي انت كنت واقف معاها علي كورنيش ديه تبقي اميره عز الهداجي اكبر رجل اعمال في سرق الاوسط وشخص له علقاته في اىعالم كله وكلمته زاي حد سيف علي رقبه كل ناس لانه بطرقعه صباع واحده ممكن يخفي اي حد من الوجود
عمر:, انتي هتقوليلي ما انا جربت ايد واحد من رجالته بس انا اساسا نكنتش اقصد اي حاطه من الي حصل ولا اني اكلمها أساسا بس واحده مستخبيه ورايا و واحد بيقول عليا مخلوق محسسني اني كلب معدي في شارع عايزاني اعمل ايه يعني اتحزم وارقصله
وانا كنت بدات اتعصب وصوتي يعليا
عدنان بسخريه: وانت بقي يا سيع البرمبه ملقتش وسط حرس عز كلم حد تقف قصاده غير عمار اقوي زاخد في حراسه
عمر : ان شاء*** يكون هولاكو هخليه يدفع تمن الي عمله دا غالي
عدنان :, قلبك ابيض اقعد علي جمب بريشك المنفوش دا
عمر: هو فيه اي بظبط انا مش فاهم حاجه
سمر : عمار دا يا عمر مش شخص عادي دا محترب كاتانا واحده من اقوي قبائل المحاربين الغرب وليهم اساليب قاسيه اوي في قتل والمعارك تصور واخد بقي متربي علي قتل ومدرب من صغره علي كل دا انت هتقف قصاده ازاي عمار سريع جدا صعب حتي تشوف ايده وهي بتقربلك
عمر: اذا كنت مشوفتش اميره وهي بتضربني هشوفه هو
سمر: مهي اميره مدربه علي ايد عمار اساسا
عمر: يعني اعنل ايه انا دلوقتي؟
نرمين : ولا اي حاجه انت تقعد وتسكت وازا هحاول احل الموضوع
عمر: موضوع ايه انا مش فاهم ما خلاص الحوار خلص
نرمين: دا بنسبالك انت لكن بنسبله لعز هو مش هيسكت غير لما يجيبك ويتاكد انك مش مزقزق علي بنته علي
وفجاه لقيت علي طالع زاي العفريت معرفس منين
علي: امرك يا هانم
نرمين : من انهارده هتكون مع عمر زاي ظله لحد ما نخلص من المصيبه ديه فاهم
علي: حاضر بس هو مش يلزمه شويه تمرينات
نرمين: مش وقته المهم روح خلص الي طلبته منك وتعالي تاني هو مس هيخرج من اابيت خااص انهارده
علي: تمام يا فندم
سمر: تعالي يا عمر فوق عشان ترتاح شويه
عمر: بصراحه انا جعان انا تقريبا من امبارح ماكلتش وصالب طولي بالعافيه
نرمين:, اه صحيح طب تعالي الاكل علي سفره احنا كنا مستنينك أساسا
بصراحه انا مبقتش فاهم ابست ديه شوبه تبقي طيبه وحنينه وشويه تبقي عصبيه
وشويه تبقي شرانيه يعني اتعامل نع الحربايه ديه ازاي ولا ابن البارده ابنها المهم روحت علي سفره لقيت بحر كله قدامي انواع كتير جدا جمبري واستكوزا وشوربه سي فود وصياديه ومكرونه ومرجان وسوشي
مش فاهم بيعمل ايه وسطهم بس هعديها
قعدت اكل وانا بقيت زاي الملك سمر ونرمين بياكلوني في بقي وهما مبسوطين اوي وعدنان بيبطلي وهو طاير من الفرحه
عمر: مالك با عدنان فرحان اوي كدا ليه
عدنان : اضلي بصراحه كل ما افتكر دخلتك علي اختي و منظرها وهي مفشوخه تختك بحس اني عايز افشخ الكوكب
عمر :, طب مدام انت بقي رافعهم اوي كدا اقعلوا كلكم عايز اشوف الكل عريانين حتي الخدامين وفعلا كلهم قلعوا هدومهم وبقوا ملط وسمر قلعتنب التيشرت ونرمين البنطلون والبوكسر وبقيت ملط وسمر قعدت علي حجري وبقيت عماله تبوس رقبتي وانا بلعب في بزازها
فجاه سمعنا صوت خبط جامد علي الباب
راخت نرمين ناحيه الباب وهي بتسال مين علي باب
صوت : بوليس
وهنا بنتهي الفصل دا عارف انه قصير شويه بس معلش انا مضغوط جدا اليومين دول بسبب الامتحانات وتسليم في الكليه فعشان كدا هحاول علي يوم الخميس انزل ااحزء الجديد لان طول الاسبوع الحاي مش هقدر انزل حاجه بسبب امتحناتي فهيكون دا جزء يوم الخميس جزء الاسبوع الجاي وهنرجع نستانف يوم تلات معادنا الطبيعي تاني اتمني انكم تستمتعوا مفاجائت السلسله وانتزروا مفاجات اكتر
اخباركم ايه يا شباب زاي ما وعدت الناس اني هنزل الجزء الجديد انهارده وعشان اقدر احتفل معاكم بعيد ميلادي وبشكركم علي تشجيعكم وعلي تفكيركم الجميل وهنشوف بقي مين قدر يحل سوال الجزء الي فات مش هطول عليكم يلا نبدا
الجزء التاسع
عمر: لا متقلقش ما انت فعلا هتموت بس بعد ما اشبع انا من الشرموطه اختك وبنتها ولا اقول بنتك
عادل :, انت اتجننت انت جبت كلام دا منين ؟!!
عمر: لا من الاول كده حليتها اظبط عشان نكلم وبلاش رغي في شغل عشان ميتقطعش عيشنا روح شوف شغلك ولما نرجع السكن نبقي نكلم
عادل:, وانت مش هتيجي تشد معانا ولا هتسيبنا معكوكين لوحدنا
عمر:, ميخصش اهلك يلا هوينا
ومشي عادل وهو كل غضب ممزوج بخوف ودماغه عماله تودي وتجيب انا عرفت ازاي السر دا صعبان عليا اوي مهم نزلت من التراس علي المطعم تحت ولقيت الشيف احمد في وكان متعصب اوي
شيف احمد: انت كنت فين كل دا يا عمر احنا جايين نلعب وازاي تخرج من غير ما تقول اي حد فينا
عمر: اولا انا كنت فين ديه حاجه بتاعتي ثانيا انا قبل ما اخرج كنت قايل لمستر جاسر وقايله اني هتاخر وهو طلب مني اعمله كام حاجه قبل ما اجي علي هنا
شيف احمد: وايه رايك الي طلبه منك مستر جاسر بقي
عمر:, طب وحضرتك بتسالني انا ليه اساله هو انتو الاتنين مدرين زاي بعض بعد اذنك عشان اشوف شغلي
وسبته ودخلت المطعم بس ملقتش غير عبدو وعادل لكن محمد و ونيس مش موجودين
عمر: امال فين محمد و ونيس يا عبدو
عبدو: مش عارف تلاقيهم بينضفوا الحمام تعالي يا عمر شيل معايا ترابيظه ديه عشان تقيله
روحت شيلت التربيطه ونقلتها انا وعبدو وكول الوقت عيني علي عادل لحد ما لقيت محمد و ونيس خرجين من ناحيه الحمامات وكان شكلهم مبسوطين اوي ساعتها عرفت ن الي في دماغي صح ونيس كان بينيك محمد بصراحه مض عارف اعمل ايه مع المتناك دا الي هيودينا في داهيه
محمد: كنت فين يا عمر طول اليوم دا اخنا قلقنا عليك يا ابني
عمر : لا متقلقيش انا قولت بس اسيبلك الجو اخلي عشان تعرفي تصوتي كويس يا متناكه تلات ازبار برضوا مش سهلين
محمد بتلعثم:, انت بتتكلم عن ايه
عمر:, لما نرجع السكن هقولك يلا اشتغل ولا عندك الدوره
وبعدت عنه و خرجت اشوف الزجاج بتاع المطعم من برا وفتحت الخرطوم وبدات ارش مياه و بعدين جبت جرايد وبدات امسح الزجاج شويه لقيت عبدو خرج عشان يساعدني اخد جرنان وا يمسح لكن لقيته بيقولي
عبدو : الا يا عمر مش شايف انها غريبه تبقي مش طايق ابن عمك بشكل دا مع انه افرب حد ليك دلوقتي هنا
عمر:, ومين قالك اني مش طايق محمد
عبدو: طريقتك هي الي بتقول بش غلط يا عمر انت كدا بتسيبه فريسه للكلاب ديه بلاش تهمله
عبدو : عايزني اعمل ايه يعني يا عبدو ما انت شايفه خول مش همه حاجه الا طيزه انا حولت اني ابعدهم عنه من اول لحظه جينا فيها هنا لكن الي حصل ايه هو الي راح برجليه
عبدو: عارف بس مينفعش برضوا يا عمر تسيبه وكمان الي هما بيخططوا ليه دا خطر حتي كانوا بيكرهوك او عايزين ياذوك الموضوع ميوصلش لاختك
عمر : متقلقش احتا الي مسكينهم من رقبتهم واولهم عادل وسره الي كشفناه
(عزيزي القارئ طبعا انتو كلكم مش فاهمين ازاي عبدو عرف كل كلام دا واواي بتكلم معاه بارتياح اوي في موضوع محمد نروح فلاش باك سريع)
لما كان عاطف بيفرجنا علي بلد والمناطق عشان منتوهش انا كنت بعيد عن محمد و ماشي ورا الكل لحد ما عبدو حس باني مدايق و رجع يتمشي معايا
عبدو: شكلك حزين اوي مالك
عمر: مفبش شويه حاجات بفكر فيها كدا
عبدو بتقفكر في الي حصل الصبح في الاوضه بينك وبين عادل و يونس
عمر: وهو ايه الي حصل انا محدش يقدر......
عبدو: من غير ما تكمل يا صحبي انا عارف كويس انك راجل ومحدش يقدر يهوب نحيتك انا كمان حولوا يعملوا معايا نمره بس لقوا خازوق مستني كل واحد فيهم خلاهم يجيبوا ورا
عمر: خازوق ايه دا
عبدو: تثق فيا وتقولي سرك اثق فيك واديك سري وانا أسراري كتير اوي
عمر: مش فاهم تقصد ايه
عبدو لا انت فاهم ولما تحب تتكلم تعالي الاوضه عندي عشان نكلم علي رواقه
ولما ىجعنا البيت ولقيت عادل نايم مكاني اخدت شنطتي وروحت لاوضه عبدو عشان انام هناك ولقيته قاعد قدام لاب استغربت انه جايب معاه حاجه زاي ديه ممكن تتسرق واحنا مش في السكن روحت قعدت جمبه لقيت سلسله ارقام كلها0و1
عمر: ايه دا هو انت بتفهم في الهندسه الرقميه
عبدو: اه ما انا اساسا في حاسبات ومعلومات
عمر:, بس انت قولت انك في تجاره
عبدو: وماله انا فعلا بدرس تجاره من ابويا لما بقف معاه في محله
عمر:وانت بتعمل ايه دلوقتي ؟
عبدو: بعطل كاميرات المرقبه واحهزه تصنت المزروعه في الشقه
انا بصدمه : نعم انت بتقول ايه الشقه فيها كميرات واحهزه تصنت ليه هيقعد فيها مخابرات
عبدو:, قولي سرك الي انا عارفه أساسا واقولك سري
عمر: محمد سالب و انهارده لما عادل و ونيس حاولوا يكسروا عيني كانوا بيلعبوا فيه هو نقطه ضعفي الوحيده في المكان دا لو كنت بطولي كنت عملت الي انا عايزه
عبدو : حلو انا يا سيدي هكر ومش اب هكر انا بصمم برامج حمايه عاليه جدا ومحدش يقدر بخترقها لكن انا اقدر اخترق اي سيستم امني مهما كانت قوه دفاعه والاهم ان محدش يقدر يعرف مكاني
عمر:, ودلوقتي انت بتخترق مين ؟
عبدو: تعرف ان نرمين الي كلمتك الصبح تبقي مرات جاسر
عمر: نعم انت بتقول ايه ازاي دا وعرفت منين
عبدو: ايه كل الاساله ديه اهدي يا ابني اهدي
بصراحه مكلمتك كانت مريبه اوي هكرت تلفونك واخدت الرقم وعرفت نرمين هانم تبقي مين وعلي فكره هي هنا في مرسي مطروح اساسا مش في قاهره وجايه وهي الي زرعت الكاميرات ديه دا غير اجهزه التصنت في المطعم يعني بختصار هي مسيطره بالكامل علي حياتنا وشايفه كل نفس بنتنفسه
عمر: يعني كدا هي عرفت انك كشفتها
عبدو:, عمر انا بقول عليك زكي متخلنيش اغير راي انا دلوقتي عطلت الكاميرات وحبت صوره ليا وانا وانت نايمين والنور مطفي ومعطل كل الاجهزه يعني مفيش مخلوق يقدر يعرف حاجه منهم
عمر: طب وهي أساسا ليه تعمل كدا وهي عايزاني في ايه او هي مرات جاسر
عبدو : هي عايزاك في ايه معرفش لكن هي عملت مدا ليه يمكن عشان هي شريمه بنسبه معينه في شركه الي احنا شغالين فيها
عمر: العب لا دا كدا احلوت اوي
عبدو: طب مش هتعوز شويه مكسرات عشان الطعم يحلي اكتر
عمر:, اديني ايه في مصيبه ايه كمان
عبدو:, عادل بينك اخته الكبيره ومخلف منها بنت
انا في اللحظه
ديه دماغي. قفت بمعني الكلمه كل الصدمات ديه كوم وديه لوحدها كوم تاني خالص مع اني انا بنيك اختي في رضاعه ومىات عمي وخاربها مع بنات كتير في العيله لكن مش لدرجه ان يحبل اخته
عمر: وديه تقوله ايه بابا ولا خالو
عبدو:ههههههههههه لا خالو وبنت المحظوظه ورثت من ابوها او جوز امها الي مات اراضي وفلوس و عمرات اصله كان تاجر كبير
عمر:, انت لحقت تعرف كل دا امته
عبدو: ابدا اول ما ركبنا الاتوبيس طلعت اللاب وبدات وركبت تلفوناتكم كلكم و وعرفت كل واحد فيكم مخبي ايه تصور عادل الوسخ حاطط فيديوهات ليه وهو لينيك اخته وشيف احمد الراجل الطيب
عمر: ماله طلع مخنث ولا ايه يلا انا مستعد لاي حاجه دلوقتي
عبدو: لا مس لدرجه ديه بس طلع سادي وبيحب العنف والدم عشان كدا مشرح جسم ابنه وبناته الاتنين شوف
و وراني صوى فيها شاب عنده تقريبا 16 سنه نايم علي بطنه وجسمه متشرط كان حد كان بيسلخ جلده بالكرباج و بنتين واحده نايمه علي ظهرها بقها مكتوم بحاجه شبه المشبك المعدن و متكتفه بسلاسل وفي بنت تانيه بتلحس كسها وبتعض فيه جامد و في حاجه شبه الزبر بس من الحجر كبير وعريض اوي جوا طيزها والاتنين جسمهم. زاي الولد متشرط وبينزف من كل حته
عمر: يا نهر اسود ايه دا مين الي عمل فيهم كدا
عبدو: دول ولاده تصور بقي الي زاي احمد دا بيعمل ايه في ناس زينا لو فكر يلعب مع حد فينا عشان كدا انا هكرت الكل عشان مجانين الي زاي احمد او الخولات زاي عادل و ونيس ميحولوش يلعبوا معايا
عمر:, وانت بتقولي كل كلام دا ليه ايه يخليك تكشفلي سرك
عبدو: لانك غيرهم كلهم لسه فيك حاجه كويسه وعايز تاكل عيش بس مفيش مانع تستمتع الي زاي نرمين هتفيدك اوي في حياتك حاول تكسبها علي قد ما تقدر وخد بالك منها ومن علي
عمر:, مين علي دا
عبدو: علي دا يبقي دراعها اليمين الفارس المجهول زاي ما بيسمواه حته عيل في سنك لكن جن بيخلص لها كل شغلها الوسخ وهو الي عامل شغل الالكترونك كله في البيت هنا اكسب علي مفاتيح نرمين كلها تبقي في ايدك
عمر: طب وجاسر هعمل فيه ايه
عبدو: لا متقلقش جاسر تميد عارف ان مراتك بتكلمك وانك هتنيكها يعني خول مفيش خوف منه بس اتعلمها من الاول كدا احنا هنا حاجه وفي شغل حاجه تانيه فاهم
عمر: فاهم بس برضوا انت بقي هتشتفاد ايه لما تساعدني
عبدو: انا كمان كنت قدام نرمين في المطعم لما كنا في قاهره لكن هي اختارتك انت اعمل انا ايه اساعدك توصلها وتمسكها من رقبتها وانت تميل علي اخوك برضوا باي حاجه وتزقه في حياته
عمر: مش فاهم يعني ايه
عبدو: يعني وظيفه وسطه الست ظيه مصيبه ولو وقفت في ضهر اي حد هتخليه يقف علي قمه البرج او تحدفه ورا شمس
عمر:, مدام الحوار كدا يبقي عايز منك تراقب محمد وعادل و ونيس دايما عايز اعرف هما بيعملوا ايه وبيخططوا لايه
عبدو: ماشي يا عم
نرجع من الفلاش باك
عمر: قولي يا عبدو هو انت كنت عارف ان سمر تبقي بنت نرمين
عبدو: مين سمر ديه
عمر: لا متخدش في بالك انا هطلع اظلط التراس وكمل انت الزجاج وسبته وطلعت التراس وبدات اكنسه وبعد شويه زهقت و قعدت اريح شويه لقيت مستر جاسر قدامي بيقولي :, ايه يا عمر مالك انت تعبان
عمر: لا ابدا مرهق شويه
جاسر: انا كنت عابز اكلم معاك بخصوص امبارح
عمر : لا مش هنكلم في اي حاجه بخصوص الموضوع دا علي الاقل هنا انت مديري وهتفضل كدا
وسبته ومشيت وعديت الشارع اقف علي الكورنيش شويه بصراحه الجو كان تحفه بصراحه احسن حاطه لما تفضي دماغك وتستمتع بحاجه معينه نسيت كل حاجه نسيت نرمين وجاسر ومحمد ومرات عمي ونور مبقتش حاسس غير بالهوا وهو بيتمشي علي جلدي بصراحه احساس ميتوصفش
لغايه ما لقيت ايد ناعمه اوي اتحطط علي عيوني انا بصراحه استغربت مين الي يعمل كدا فشيلت اليد من علي عيوني ولفيت لقيت حوريه البحر خرجتلي من المياه مخصوص وهي حوىيه بجد شعر اصفر سايح عيون الخضراء البشره البيضاء وش مدور علي شفايف زاي الفروله وخدود مورده وصوابع ناعمه زاي الحرير وجسم ابن متناكه كرباج مشدود شده مظبوطه وبزاز وسط وطيز مرفوعه انا حسيت اني بحلم بصراحه
البنت: واضح ان الجو عجبك اوي ايه حب جديد ولا ايه
انا لسه متنح فيها لدرجه ان هي اتحرجت وخدودها احمرت وبقيت اجمل
بنت: ههااااي نحن هنا في ايه يا عم انت مش هنا خالص
انا: ها مين انا ؟!!!!!!
البنت:, اه انت مالك في ايه انا اميره
عمر: طبعا اميره وانا ابن الجنايني
الاول مكنتش فاهمه حاجه من كلامي لقيتها انفجرت من الضحك وانا ضحكت اوي علي ضحكها
اميره:, انت مش ممكن بصراحه
عمر: معلش بس اصلك جميله اوي وانا توهت في عيونك الحلوين
اميره:انا بتعاكس بقي
عمر: لا ارجوكي اوعي تفهميني صح بس انتي تعرفيني اصل الحركه ديه فيها عشم اوي
اميره : يا سيدي مفبس مشاكل انا اميره وانت اسمك ايه
عمر:, اسمي عمر يا ستي
اميره: طيب يا عمر ادينا عرفنا بعض ايه المشكله بقي انا بصراحه شوفتك وانت فاتح ايدك و الهوا حضنت اوي بصراحه غيرت منه اوي
انا بستغراب: هو مين دا
اميره : الهوا يعني الهوا لقي الي يحضنه وانا لا يلا اهو حظي بقي هربانه وكمان مش لايقه دلع وحنان
بصراحه انا مبقتش فاهم ايه البت ديه ولا عايزه ايه بس حسيت براحه كبيره اوي طول ما انا جمبها معرفش في ايه
عمر: هربانه من ايه بظبط
اميره: بص يا سيدي الحوا بكل بساطه اني بنت راجل غني اوي وهو عنده اعظاء كتير وجيش من الحراس ودايما انا معايا واحد ملازمني زاي ظلي اسمه عمار انا بقي غفلت عمار وهربت عشان اتفسح واقدر اشم شويه هوا بدل ما كل حاجه ممنوع وخطر في ايه يا جدعان هو انا الملكه اليزابيث
عمر: الملكه اليزابيث تركع تحت رجلك با مولاتي بس انتي كدا غلطي افرضي فعلا حياتك اتعرضت للهطر افرضي انا مثلا عايز ااذيكي او اغتصبك هتعملي ايه ساعتها وقربت منها اوي لدرجه اننا بقينا لزقين في بعض اوب بزازها داخله في صدري
اميره : مش هتزعل
عمر: لا مش هزعل هتعملي ايه ساعتها
انا بصراحه معرفس ايه حصل بظبط كل الي فاكره ان جسمي كله اتشنج و وقعت علي الارض ولقيتها بتقرب ايدها من قفايا وضغطت في منطقه فيه لقيت جسمي فك
قومت من علي الارض وقولتلها : ايه دا هو ايه حصل
اميره :, ابدا وقفت اعصاب جسمك كلها ايه عجبتك
عمر: يخربيتك انتي عملتي كدا ازاي
اميره: ابدا بدرب علي فنون القتال القديمه من بدري
عمر:وانتي الي زيك محتاجه حرس دا انتي تحرسي بلد
ولقيت فجاه شاب عنده حوالي 27 سنه جاي جري ناحيتنا وهي وقفت ورايا بسرعه
عمار: انتي بتهرجي يا اميره احنا قالبين عليكي دنيا ومين المخلوق دا
عمر: حاسب عندك يا عم الحلو فيه مش شايفها واقفه مع راجل ااكلام معايا انا بدل ما اقل منك
عمار : يلا يا اميره بباكي ومامتك مستنينك من بدري يلا
اميره: لا انا عايزه اتفسح مع عمر شوبه وهبقي ارجع لوحدي
عمر: اتكل بقيعشان متزعلش
لقيت فجاه عمار رفع ايده وانا لسه برفع ايدي عشان اصد ضربته لقيت ايده وصلت عند رقبتي وضربني عليها وهنا اغمي عليا معرفش ايه الي حصل بعدها انا صخيت لقيت نفسي علي كرسي في المطعم ومستر جاسر وشيف احمد وشيف عصام واستاذ محمد وشباب كلهم حوليا اول ما فوقت وركزت افتكرت اميره قومت مفزوع ولقيت عادل بيحط ايده علي كتفي وبيقولي: اهدي يا عم بروسلي فالح تضرب فينا بس ببص علي عادل لقبت تحت عينه مزرق وعبدو ماسك صدره
عمر: هو حصل ايه بظبط
ونيس: البت الي كنت واقف معاها في واد اخدها وضربك فعادل وعبدو جريوا يلحقوك وعادل حاول يضرب الواد ابن العفاريت اداله واحده في عينه رقدته قام عبدو وقف قدامه اخد واحده في صدره و وقع رجاله ورق
محمد: علي الاقل هما وقفوا قدامه مش زيك لا انا مزنوق وهخش الحمام تلاقيك عملتها علي روحك
عمر: لحظه بس يعني الواد اخد اميره
جاسر: اه اخدها
عمر: وسبتواه ياخدها ازاي
عاطف: الواد دا يبقي الحارس الشخصي بتاعها عشان كدا سبناه ياخدها
ساعتها افتكرت كلمها عن عمار الحارس بتاعها بس احا مين البنت ديه الي تكون مدربه كدا وكمان حارس واحد من الجيش الي عند ابوها بالمستوي دا انا مال اهلي ما يولعوا كلهم خرجت من سرحاني علي صوت جاسر وهو بيقول: كدا خلاص ااشغل خلص انهارده في نفس المعاد تيجوا بكره عشان عايزين علي اول الاسبوع الجديد نبدا شغل يلا اتفضوا روحوا
محمد سندني هو لؤي وعادل كان ساند عبدو وروحنا
انا دخلت اوضتي انا وعبدو واترميناه علي سرير لقيت عادل دخل علينا الاوضه وقفل الباب
عمر:بقولك ايه انا مش فايقلك خليها بكره عشان اعرف اتعامل معاك
عادل: يا عم اتنيل انا عيني مزغلله اساسا بسبب الضربه بس الخق يتقال انت كنت واقف مع صاروخ بس مش دا موضوعنا
عبدو: امال ايه موضوعنا
عادل: انك قولت علي سري لعمر قولتله ليه وهتستفادوا ابه لما تبتزوني
عمر: ابدا هنستفيد انك تخف لعبك شويه معانا وتبطل نجاستك الي مع محمد
عادل: احا وانا ماشي هو انا الي قولتله اتناك ما هو الي بيكون عايز وانا تعبان
عبدو: قصر يا عادل عايز ايه
عادل:, عايز اعرف انتو ناويين علي ايه معايا
عمر :, ولا حاجه ابعد عن سكتنا دا كل الي عايزينه
عادل : ماشي هبعد عن سكتكم بس انا اش ضمني ان محدش فيكم هيقول لحد تاني
عمر: الحاجه الوحيده ااي تضمنلك دا اني مش بنسي الي يقف جمبي وانت بالي عملته انهارده ضمنت ان سرك في بير
عادل : ماشي يا عمر لما نشوف
وخرج عادل وانا حطيت دماغي علي المخده ومغمض عيني لغايه ما سمعت عبدو بيقول : خير يا محمد عايز ايه ؟
محمد : مالك يا عم في ايه جاي اطمن علي اخويا فيها حاجه تدايقك
عمر: عايز ايه يا محمد انجز؟
محمد: بصراحه عايز منك خدمه
عمر: لخص
محمد: عايز مرهم للبواسير حاسس ان طيزي بتحرقني اوي
عبدو: دا من كتر رشق الازبار فيها ها ههههههه
محمد: ما تتلم ياض بدل ما اقوملك انا عندي البواسير بسبب الشطه فاهدي علي نفسك
عمر: لخص وانا مالي بالحوار دا ما تنزل تجيب ايه لازم تاخد الاذن مني
محمد: لا لازم اخد الفلوس منك انت ناسي ان ابويا اداك فلوسي وقالك ابقي اديله مصروفه عشان ميبعزقش الفلوس
عمر : اه صح استني وفتحت عيوني وقومت طلعت 50 جنيه من المحفظه وادتهاله
عمر: انزل هات المرهم الي انت عايزه
محمد: ماشي وهرجعلك الباقي
عمر: مترجعش حاجه ديه فلوسك وانت حر فيها ولو عايز فلوسك كلها انا ممكن ادهالك دلوقتي
محمد: لا خليها معاك احسن
وخرج محمد بسرعه ونزل من الشقه
عبدو: هو فعلا ابوه عمل كدا اظاك فلوسه وتديله مصروف
عمر: اه
عبدو: بس دا غلط يا عمر عشان كدا محمد مغلول منك ومستحيل يصفي نحيتك اذا كان ابوه الي اسمه ابوه مفضلك عليه وشايفك راجل عنه
عمر: عارف انه غلط بس مش غلطي انا انا مطلبتش من حد انه يثق فيا ولا طلبت من حد انه يأمني علي حاجه انا بدفع ثمن حاجات انا مليش دعوه بيها انا طبيعتي كدا وناس حابه شخصيتي. طريقتي معاهم دا ذمبي
عبدو : للاسف لا مش ذمبك لكن لازم برضوا
تا بالك عشان محمد لو فضل كرهه لبك يتعمق محدش ضامن الي ممكن يعمله
عمر: متقلقش انا نازل رايح مشوار وهبات بره ماشي
عبدو :متشي يا نجم عيش
وغيرت هدومي واستحميت ونزلت وكلمت نرمين كانت رنت عليا فوق ال20 مره
كلمتها. قولتلها اني جاي عندها و اول ما وصلت لقيت عدنان مستنيني وجري عليا بلهفه
عدنان: عمر انت بخير طمني عليك
عمر: خلبنا نروح البيت وبعدين نكلم
عدنان :حاضر
وركبنا العربيه وفضلنا طول الطريق ساكتين كانت ساعتها الساعه12 بليل وصلنا الشاليه واول ما دخلت سمر جريت عليا وهي بتعيط اوي وحضنتني معرفش ليه كل ما اقرب للبت ديه برتاح بجد بحس اني نضيف اوي
سمر : طمني عليك يت حبيبي انت بخير في حاجه بتوجعك قولي
انا بحنان: متخفيش عليا انا كويس وبوست راسها و روحت لقيت نرمين قاعده شايطه مكنتش فاهم ليه بس قولت في دماغي يمكن بسبب حاجه تخص الحسابات بتاعه الصبح
نرمين: يعني انت سبت بنات مرسي مطروح كلمهم وملقتش غير بنت عز الهداجي يا غبي
عمر: نعم مين عز الهداجي دا انتي بتتكلمي عن ايه اساسا
سمر: اابنت الي انت كنت واقف معاها علي كورنيش ديه تبقي اميره عز الهداجي اكبر رجل اعمال في سرق الاوسط وشخص له علقاته في اىعالم كله وكلمته زاي حد سيف علي رقبه كل ناس لانه بطرقعه صباع واحده ممكن يخفي اي حد من الوجود
عمر:, انتي هتقوليلي ما انا جربت ايد واحد من رجالته بس انا اساسا نكنتش اقصد اي حاطه من الي حصل ولا اني اكلمها أساسا بس واحده مستخبيه ورايا و واحد بيقول عليا مخلوق محسسني اني كلب معدي في شارع عايزاني اعمل ايه يعني اتحزم وارقصله
وانا كنت بدات اتعصب وصوتي يعليا
عدنان بسخريه: وانت بقي يا سيع البرمبه ملقتش وسط حرس عز كلم حد تقف قصاده غير عمار اقوي زاخد في حراسه
عمر : ان شاء*** يكون هولاكو هخليه يدفع تمن الي عمله دا غالي
عدنان :, قلبك ابيض اقعد علي جمب بريشك المنفوش دا
عمر: هو فيه اي بظبط انا مش فاهم حاجه
سمر : عمار دا يا عمر مش شخص عادي دا محترب كاتانا واحده من اقوي قبائل المحاربين الغرب وليهم اساليب قاسيه اوي في قتل والمعارك تصور واخد بقي متربي علي قتل ومدرب من صغره علي كل دا انت هتقف قصاده ازاي عمار سريع جدا صعب حتي تشوف ايده وهي بتقربلك
عمر: اذا كنت مشوفتش اميره وهي بتضربني هشوفه هو
سمر: مهي اميره مدربه علي ايد عمار اساسا
عمر: يعني اعنل ايه انا دلوقتي؟
نرمين : ولا اي حاجه انت تقعد وتسكت وازا هحاول احل الموضوع
عمر: موضوع ايه انا مش فاهم ما خلاص الحوار خلص
نرمين: دا بنسبالك انت لكن بنسبله لعز هو مش هيسكت غير لما يجيبك ويتاكد انك مش مزقزق علي بنته علي
وفجاه لقيت علي طالع زاي العفريت معرفس منين
علي: امرك يا هانم
نرمين : من انهارده هتكون مع عمر زاي ظله لحد ما نخلص من المصيبه ديه فاهم
علي: حاضر بس هو مش يلزمه شويه تمرينات
نرمين: مش وقته المهم روح خلص الي طلبته منك وتعالي تاني هو مس هيخرج من اابيت خااص انهارده
علي: تمام يا فندم
سمر: تعالي يا عمر فوق عشان ترتاح شويه
عمر: بصراحه انا جعان انا تقريبا من امبارح ماكلتش وصالب طولي بالعافيه
نرمين:, اه صحيح طب تعالي الاكل علي سفره احنا كنا مستنينك أساسا
بصراحه انا مبقتش فاهم ابست ديه شوبه تبقي طيبه وحنينه وشويه تبقي عصبيه
وشويه تبقي شرانيه يعني اتعامل نع الحربايه ديه ازاي ولا ابن البارده ابنها المهم روحت علي سفره لقيت بحر كله قدامي انواع كتير جدا جمبري واستكوزا وشوربه سي فود وصياديه ومكرونه ومرجان وسوشي
مش فاهم بيعمل ايه وسطهم بس هعديها
قعدت اكل وانا بقيت زاي الملك سمر ونرمين بياكلوني في بقي وهما مبسوطين اوي وعدنان بيبطلي وهو طاير من الفرحه
عمر: مالك با عدنان فرحان اوي كدا ليه
عدنان : اضلي بصراحه كل ما افتكر دخلتك علي اختي و منظرها وهي مفشوخه تختك بحس اني عايز افشخ الكوكب
عمر :, طب مدام انت بقي رافعهم اوي كدا اقعلوا كلكم عايز اشوف الكل عريانين حتي الخدامين وفعلا كلهم قلعوا هدومهم وبقوا ملط وسمر قلعتنب التيشرت ونرمين البنطلون والبوكسر وبقيت ملط وسمر قعدت علي حجري وبقيت عماله تبوس رقبتي وانا بلعب في بزازها
فجاه سمعنا صوت خبط جامد علي الباب
راخت نرمين ناحيه الباب وهي بتسال مين علي باب
صوت : بوليس
وهنا بنتهي الفصل دا عارف انه قصير شويه بس معلش انا مضغوط جدا اليومين دول بسبب الامتحانات وتسليم في الكليه فعشان كدا هحاول علي يوم الخميس انزل ااحزء الجديد لان طول الاسبوع الحاي مش هقدر انزل حاجه بسبب امتحناتي فهيكون دا جزء يوم الخميس جزء الاسبوع الجاي وهنرجع نستانف يوم تلات معادنا الطبيعي تاني اتمني انكم تستمتعوا مفاجائت السلسله وانتزروا مفاجات اكتر
اولا انا بعتذر جدا علي الي حصل المره الي فاتت انا عن نفسي مشوفتش المشكله الي معظم الناس قالت عليها بس واضح ان في مشكله حصلت ساعه النشر والاداره مشكوره جدا أدخلت وحلتها وانا بعتذر عن الخطا دا والجزء دا هيكون هو الجزء التاسع فاتمني انه يعجبكم وتكونوا متشوقين للمفاجات الجديده وانا بعتذر عن تاخير في جزء دا لكن انا اضفت حاجات جديده علي اخر لحظه عشان كدا اخد وقت زياده واشكر صديقي ابو زب كبير علي تشجيعه وافكاره الجميله وكل اصدقائي ومتابعيني واتمني ان كل الي بيقرا القصه يقول راي وميكونش متواجد في صمت لان فعلا تشجيعكم هو ااي بيخليني اكمل نبدا الجزء الجديد
الجزء تاسع
فجاه فوقنا علي صوت خبط جامد علي باب كلنا انتفضنا نرمين جريت علي الباب وقالت : مين
صوت:, بوليس
عمر:, احا بوليس ايه استخبي فين دلوقتي
نرمين بقلق: تلبس البوكسر بتاعك بسرعه وسمر البسي البرا والبانتي وانزلوا البيسين يلا وانت يا عدنان اطلع البس هدومك وانزل
ماتلدا هاتي روب بتاعي بسرعه
انا كنت لبست بوكسري اساسا وسمر كمان لبست البانتي وجرينا علي البول ونطينا فيه ولبستها البانتي بسرعه في نفس اللحظه كانت نرمين لبست الروب بتاعها وراحت فتحت الباب وعدنان طلع فوق
نرمين:, خير يا فندم اي خدمه
كان ظابط شكله شرس اوي طول بعرض و واضح ان جسمه كله عضلات بس ملامحه جامده اوي
ظابط :, اتاخرتي كدا ليه عشان تفتحي الباب
نرمين: افندم مين حضرتك عشان تسال سوال دا وازاي تتهجموا علي بيتي في ساعه زاي ديه انت فاكر ان البلد مفيهاش قانون
فجاه جه ظابط تاني بس رتبه اقل من ضخم وكان وسيم ومبتسم وقالها: احنا اسفين يا فندم علي الازعاج بس في حرامي سرق البيت الي جنب سعادتك عشان كدا بنستاذن حضرتك نفتش البيت يمكن يكون الحرامي نط في البيت بتاع حضرتك
نرمين: نعم علي اساس ان لو حرامي دخل بيتي مش هعرف او بواب هياخد باله في ايه يا فندم انا اسفه بس انا مش هسمح بان حد يدخل
ضابط سعد:انا مش بطلب ازنك والي انتي بتعمليه دا عرقله لعمل الشرطه وممكن اقبض عليكي بسبب دا
نرمين: يبقي عرقله لشغلك لما يكون معاك اذن من نيابه بتفتيش بيتي اما انت عايز تدخل بشكل همجي وطريقتك ديه تخليني اقدم فيك شكوي يا حضره الظابط عموما انا هسمح بدخول حضرتك وشاورت علي ظابط الهادي واتنين عساكر انا مش عايزه ولادي او خطيب بنتي يقلقوا بسبب وجودكم ودا الي اقدر اعمله
ضابط سعد: انتي بتقولي ايه شاكلك مش ناويه تجبيها لبر ابعدي يا وليه انتي
ضابط ناجي: اهدي يا سعد باشا مش كدا ينفع تستني في العربيه لو سمحت
ناجي كان بيبص لسعد وعينه كلها بطق شرار
دخل ناجي مع اتنين عساكر
ناجي: انا بعتذر جدا لطريقه زميلي بس هو لسه منقول جديد من الصعيد وحضرتك عارفه طبعهم حامي شويه
نرمين : حصل خير اتفضل البيت قدام حضرتك فتشه
ناجي شاور للعساكر والاتنين اتحركوا وكل واحد فيهم راح حته في البيت طلع عمر من البيسين هو وسمر ونشفوا تفسهم وكل واحد فيهم لبس برنس وخرجوا لقوا ناجي واقف هو ونرمين
ناجي: اهلا يا استاذ اسفين بقي علي الازعاج الي حصل دا بس دا شغلنا
عمر: لا محصلش حاجه
سمر: هو ايه الي حصل يا ماما
نرمين: بيقولوا ان في حرامي سرق البيت الي جمبنا وبيفتشوا الكومبوند يمكن يكوم مستخبي في اي بيت من البيوت
عمر بعدم اقتناع: حرامي سرق البيت الي جمبنا ماشي
ناجي: في حاجه يا استاذ عمر
عمر: لا ابدا مفيش واضح ان حضرتك قديم هنا في مطروح
ناجي: يعني بقالي خمس سنين
عمر :واضح ان حضرتك خدمت في اماكن راقيه جدا يعني طريقه حضرتك لوجك اوي
ناجي شكرا : انا فعلا خدمت اربع سنين في شرم الشيخ يعني تخصص سواحل
جه الاتنين عساكر واقالوا لناجي انهم ملقوش حاجه وناجي اخدهم وجم يخرجوا كان لسه سعد واقف قدام الباب
عمر: نورت يا سياده الرائد
ناجي : بنورك يا استاذ عمر
دخل عمر وقفل باب وبص لنرمين وسمر اوي وفضل ساكت ودخل قعد علي سفره تاني
نرمين: مالك يا عمر فيه ايه
سمر: تلاقيه لسه مخضوض بس يا ماما من الي حصل بس متقلقش يا حبيبي محدش يقدر يقربلنا اساسا
عمر : اكيد اكيد هو عدنان راح فين
نرمين: انا قولتله يطلع يلبس وينزل معرفش طلع يعمل ايه كل دا
عمر: سيبك منه بقولك ايه ايمي
نرمين:ايه يا عيون ايمي
عمر: منفسكيش تتفشخي انتي وبنتك علي سرير واحد
سمر: نفسي اوي يا عمر
نرمين: انا موافقه بس سمر هتعرف تسد ديه لسه مفتوحه الصبح
عمر : لا متقلقيش هتستحمل وخصوصا بالي هيحصل دلوقتي
سمر: هو ايه الي هيحصل دلوقتي
قمت وشوشت سمر في ودنها وهي كشرت جامد اوي ولقيتها بتكلمي بعصبيه اوي
سمر: انت اكيد مجنون انا مستحيل اعمل كدا ابدا وانا غلطانه اني سلمتلك نفسي من البدايه وطلعت تجري علي فوق وهي بتعيط نرمين: انت قولتلها ايه بظبط
عمر: قولتلها اني هنيكها من كسها و عدنان من طيزها وهي تلحسك كسك غلط انا في حاجه
نرمين: بس سمر عمرها ما اتناكت من عدنان ولا هو حتي فكر في كدا
عمر: ميخصنيش انا عايز دا يحصل اطلعي ليها وخليها تجهز بدل ما اقوم افشخها يلا
نرمين قامت وطلعت لسمر وانا فصلت قاعد شويه لغايه ما لقيت غزال اوربي داخل عليا لقيت بنت لابسه لبس الخدامين شعر دهبي وبيضاء اوي بزازها وسط وطيزها صغيره جات و وقفت قدامي زاي التمثال
عمر: في حاجه يا شاطره محتاجه حاجه
ماري: انا ماري يا فندم ونرمين هانم طلبت مني اني اكون مع حضرتك دايما واي حاجه حضرتك تطلبها انفذها فورا
عمر: اي حاجه مهما كانت
ماري: ايوه يا فندم
عمر: هو انتي جنسيتك ايه يا ماري
ماري : من روسيا يا فندم
عمر: طب يا ماري اقلعي هدومك
لقيت البيت في ثانيه بقيت ملط لقيت حلمات بزازها لونهم وردي فاتح وبارزين وكسها احمر وصغير ونضيف هي اساسا كانت شبه اللمبه النيون بتنور في ضلمه قومت شديتها وقعدها علي حجري وكانت ايدي بتلعب في كسها
عمر: انتي لسه فيرجن يا ماري
ماري: انت عايزني اكون ايه
عمر: مش فاهم يعني ايه عايزك تكوني ايه
ماري وهي كانت بتاخد نفسها بصعوبه بسبب لعبي في كسها: يعني لو عايزني اكون فيرجن هكون لو عايزني نون فيرجن هكون انا هنا زاي ما انت عايز وبس يعني زاي ما بتقولوا هنا في مصر حته صلصال شكلها زاي ما انت عايز
قومت ضغطت علي زنبورها جامد في لحظه ديه
ماري: اااه شكلك بتحب المفاجآت اوي
قومت دخلت صوابعي في كسها لقيتها مفتوحه وبدات انيكها بصوابعي بس كسها كان ديق ودافي خلا زبري يقف زاي العمود اكتر ما هو واقف اساسا وهي اول ما شافت زبري مسكته ولدات تدلك فيه
عمر: انتي شغاله هنا بقالك قد ايه يا ماري
ماري: بزمتك بقي دا وقت اساله ااه طب مدام انت نفسك تنيكني اوي كدا سبلي نفسك بدل الاساله ديه
عمر: لا انا عايز كدا جوبيني علي اسالتي بقي
ماري: بقالي يا سيدي اربع سنين شغاله مع نرمين هانم
وهي بقيت عماله تحلب في زبري جامد وانا كنت فعلا هيجان عليها وبقيت مش مركز فبدات ادعك زنبورها جامد بصباعي عشان تهيج وتروح مني
عمر:, كام واحد فتحك قبل كدا
ماري : بطلت اعد اصلكم دايما بتحبوا الفيرجن امممم معرفش ليه
عمر: ومين اكتر واحد كيفك
ماري: واحد سوري بس كان خرافه زاي الامراء كدا وسيم وحنين وكان عارف ازاي يمتعني تحته
شيلت صوابعي من كسها ونيمتها علي كنبه وبدات ابوس شفايفها براحه كنت بستطعمها كل شويه ازود في البوس و نزلت علي بزازها بقيت افركهم بايدي واقرص حلماتها براحه وايدي تانيه نزلت علي بطنها وبقيت بلعب في سرتها لقيت البت قفشت فيها جامد وكنا بنسيح مع بعض نزلت ابوس رقبتها وبعدها قفشت بزازها بشفايفي كنت عمال ابوس فيهم وارضع من حلماتها
ماري: احححح كمان يا حبي كمان مممم عايزه احس بحضنك
وانا مش مركز معاها وعمال ارضع بزازها وقومت قعدت مكاني هي فهمت ونزلت علي ركابها وحطت زبري في بقها بترضع زبري بس كانت محترفه بصحيح تلحس عروق الي في زبري وتزل علي بضاني تحطهم جوا بقها خلتني اتوه خالص
عمر:, اممم مصك حلو اوي يا ماري انتي اتعلمتي كل دا فين
ماري : من دنيا اصلها علمتني كتير اوي مش قولتلك سبلي نفسك وانا همتعك
وهي بتتكلم بصوت كله محنه ونظرتها لوحدها تهيج اجدعها زبر وانا كنت خلاص ماسك نفسي بالعافيه
ماري: متحولش تمسك نفسك اكتر من كدا هاتهم عشان ترتاح لسه في معركه فوق
وبقيت عماله تمص في زبري جامد وتدخله وتطلعه من بقها لحد ما جبتهم في بقها وهي شفطت اللبن كله مسبتش نقطه واحده تقع كانت اول مىه احس بالاثاره ديه واجيب كميه اللبن ديه كلها فضلت نغمض عيني شويه من لذه الي انا كنت فيها فتحت عيني ملقتش ماري
عمر:, هي راحت فين البت ديه
لقيتها بتحط ايدها علي كتفي من ورا
ماري: خد اشرب اىعصير دا لسه في سهره فوق
عمر: وانتي مش هتشاركي معانا في سهره ديه
ماري: لا ديه سهرتك انت لوحدك بس عيزاك تظبط الشراميط الي فوق اصلهم مش بيشبعوا بساهل
واهدت هدومها وراحت ناحيه المطبخ واتا شربت العصير وفضلت قاعد شويه وطلعت فوق علي اوضه سمر وانا لسه عريان زاي ما انا وزبري وقف في ثانيه من الي انا شوفته
كانت نرمين نايمه علي ضهرها وصمر فوق منها عامله تبوس بيها وبيحكوا كساسهم في بعض
نرمين: يخرب عقلك يا سمر انتي هايجه اوي كدا ليه انهارده هو عمر عمل فيكي ايه
سمر: اصبري بس دا لسه السهره هتحلو اوي دا انا بسخن بس وحطت صوابها جوا كس نرمين
نرمين: اااه حلو اوي يا سمر كملي
سمر شالت ايدها من كس نرمين وبعدت
نرمين: مالك بعدتي كدا ليه
سمر: معرفش بس مخنوقه وحاسه ان الموضوع بايخ ومتكرر عايزه حاجه جديده
نرمين: حاجه زاي ايه يعني
سمر: اقولك ايه رايك اربطك في سرير بكلبشات وبعدها انيكك بزبر الصناعي في كسك وطيزك ايه رايك
نرمين: بقي عايزه تكتفي ماما حبيبتك
سمر في لحظه وشها قلب وصريت نرمين بالقلم علي وشها
سمر: حبيبتي تعنل الي بقول عليه من غير مناقشه كتير ودي ايدك علي طرف السرير يلا
نرمين:ما بلاش انا عشان بنرجع نزعل
سمر : هتعملي ايه يعني يا شرموطه
وراحت مسكت نرمين من شعرها وشدتها
نرمين: اااه يبقي اني الي عايزه دا ومسكت سمر من رقبتها ووعضتها منها
عمر: يا ولاد المجانين انا وقت في بيت رعب ولا ايه
ولفيت سمر ونرمين وبقوا بيبوسوا بعص بطريقه شهوانيه اوي ويعضوا شفايف بعض ويعضوا في رقبه بعض جامد وبقوا هايبر اوي وكل شويه يضربوا في بعض بالاقلام علي وش والبطن وكس
نرمين:ااحححح بقالي كتير محستش بالمتعه ديه يا متناكه تعالي هنا وجابت سمر من رقبتها وحدفتها غلي سرير ونزلت تلحس في كسها وتعضه جامد اوي
سمر: ااااه مش بساهل كدا يا لبوتي اصبري عليا
وراحت ضمت فخادها جامد وزنقت نرمين بين فخادها ومدت ايدها ووطلعت كلبشات
سمر:ااحححح كمان با ايمي الحسي كويس يا شرموطي عايزه احس بلسانك بيقطع كسي مش كان نفسك فيه وهو مفتوح وفضلت تفرد في دراع ايمي لحد ما وصلتها لاقرب كرف بسرير وكلبشتها وقامت كلبشت الايد تانيه بسرعه
نرمين: بقي كدا يا متناكه بتغفليني
سمر: منكم نستفيد يا امي هههههههه اصبري بس
وقامت جابت حته قماش سوداء وربطتها علي عيون نرمين
نرمين: انتي ناويه علي ايه بظبط يا لبوه
سمر: اصبري بس يا قلب اللبوه وانتي تعرفي
وراحت ناحيه الدولاب وطلعت زبر صناعي بحزام ولبسته وشاورتلي اجي
وانا هنا دخلت الأوضه براحه من غير اي صوت
عمر بصوت واطي : عفارم عليكي يا قمري
سمر: عد الجمايل بقي
عمر: ما انتي كمان انبسطي وهتنبسطي تاني يلا بينا بس
نرمين: سمر انتي روحتي فين انا بدات ازهق
وانا وبدون اي مقدمات رشقت زبري في كس نرمين وبدات انيك فيها بعنف واضربها علي طيزها
نرمين: ااااااااااه ايه دا مين الي حط زبره في كسي ااه طب براحه شويه مش قادره
سمر: شكلك يهيج اوي يا ماما خلتيني نفسي اتناك اوي
وبقيت سمر تلحس في رقبه امها واعض فيها ونزلت علي بزازها وبعناله تقفش فيهم ونرمين مش بتعمل حاجه غير انها عماله تصوت
عمر: صوتك سنفونيه يا ايمي
نرمين: كفايه يا عمر حرام عليك اااه ارحمني كسي اتهري اااه
عمر: سمر دورك
سمر قامت و قعدت علي ركبها وخلت زبر صناعي الي لابسه في وش نرمين و حطته في بقها وبدات تنيكها جامد في بقها
سمر : ايه رايك يا مامي بزمتك مش حاجه نيكه حلوه
انت بدات اهدي النيك في نرمين شويه عشان اهيجها
نرمين مكنتش حاسه بحاجه من الالم كسها بس انا كنت قاصد اعمل فيها كدا وبدات انيكها براحه براحه بس حسيت انها فصلت خالص فمرجت زبري من كسها وقولت لسمر تفكها وكفايه عليها كدا ودخلت الحمام عشان اخد شاور مليت البانيو مياه ساقعه ونزلت فيه كنت عايز افكر بهدوء في كل حاجه لغايه ما لقيت سمر داخله عليا الحمام ودخات نعايا في البانيو وكانت في حضني
سمر: بصراحه انا هجت اوي من منظرك وانت بتنيك ماما بعنف اوي هي اساسا بتحب العنف في نيك بس انت اتغاشمت شويه
عمر: انا كنت قاصد كنت عايزها تفرهد خالص وتتقلب وكمان الي عملته دا هيخليها متفكرش تتناك مني اليومين الجايين دول بس بصراحه برافوا عليكي طلعتي جامده يا بت وعملتي كل الي قولتلك عليه
سمر: طبعا دا كسها اتهري يا ابني بس عشان خاطري اوعي تعمل كدا في الكوكو بتاعي دا لسه صغنن
عمر:لا متقلقيش انا هدلع الصغنن بطريقتي
بس قوليلي صحيح انتو جبتوا ماري ديه منين
سمر بصتلي باستغراب: ماري مين ماري ديه
عمر: نعم ماري الخدامه روسيه الي مامتك وصتها تفضل معايا
سمر: عمر حبيبي انت شارب حاجه احنا معندناش هنا اي روس شغالين معانا
عمر: ازاي يعني انتي هتجننيني امال مين الي انا كنت بنيكها في لوبي تحت ديه
سمر: تكونش عفريته انت ملبوس ولا ايه
عمر بنرفزه: سمر انا مبحبش الهزار التقيل يعني ايه مفيش واحده شغاله عندكم هنا بالاسم دا
سمر : طب براحه بس احتا مس بنشغل معانا اي خد غير من البرازيل او السودان بس لان في نظام معين البيت ماشي عليه وكل وظيفه ليها بلد مختصه بيها و انا بقولك احنا عمرنا ما شغلنا اي روس معانا نهائي لا في البيت ولا في شركه فهمت
عمر: يعني مفيش واحده شغاله هنا اسمها ماري
سمر بزهق : قولتلك لا
عمر : طب تمام
وخرجت من البانيو ونشفت جسمي و لبست هدومي ونزلت قعدت قدام البول لحد ما لقيت جاسر جه وقعد جمبي
جاسر : انا اسف يا عمر اني دخلتك في حياه بشكل دا
عمر: حياه عامله ازاي يعني نيك ويقلبظات وشغل غريب مش فاهم اي حاجه فيه
جاسر: الموضوع مش سهل افهمني نرمين مش سهله انا عشت حياتي كلها بخاف منها ومن الي تقدر عليه
عمر: صحيح انا كنت عايز اسالك انت ايه الي وصلك لكده يعني انا سوفت رجاله كتير خاضعه لستاتهم بس مش بشكل دا
جاسر: لان هي كانت عايزه دا كل دا حصل بعد ما قفشتها بتتناك من ابن عمها بعد جوازنا بتلات شهور كنت هقتلهم لكن فجاه لقيتها واقفه قدامي بكل قوه ويجاحه وبتقولي اعلي ما في خيلك اركبه وهتناك من الي انا عايزه وانا مراتك ولو فكرت تتكلم هخليك تتمني الموت
كلامها شل تفكيري خالص ومبقتش قادر افهم مين الي قدامي ديه سبت البيت وكنت ناوي أطلقها لكن وانا خارج من باب البيت لقيت حد ضربني علي دماغي ولما فوقت لقيت شاشه كبيره معروض عليها فيديو لواحد بينكني وديه كانت اكبر كسره في حياتي في لحظه ديه بقيت عبد ليها بعملها كل الي هي عايزه تعرف اني مره حاولت انتحر وهي انقظتني وبعد مدا نزلت فيا ضرب بكرباج وقطعت عني اكل ومياه لحد ما كنت هموت
عمر: نرمين عملت كل دا ديه ولا يبان عليها خالص
جاسر: انت لسه مشوفتش حاجه بس نصيحتي ليك اوعي تثق في حد مهما كان يبين انه يستاهل ثقتك
عمر: لو طبقت كلامك دا يبقي ايه الي يخليني اثق في كلامك اكيد انت اكتر زاحد متضرر بوجودي وهتعمل اي حاجه عشان تخليني اخلع بمزاجي
جاسر:بمزاجك عمر حبيبي انت اخر حاجه عملتها بمزاجك هي انك جيت البيت دا اول مره لكن بعد كدا مفيش حاجه اسنها مزاجك
عمر:, طب اولادك ليه بيعملوك كدا
جاسر: لان نرمين قررت تخلي الكل يحتقرني عشان مقدرش اخد اي قرار في حياتهم بعد ما حست اني بقربهم ليا وممكن دا يكون خطر علي مستقبلها مع الاولاد كل الي نرمين بتفكر فيه هو أنها تفضل فوق الكل مهما كان الثمن
عمر: جاسر هو في واحده شغتله هنا اسمها ماري
جاسر اول ما سمع الاسم اتكهرب وبقي عمال يتلعثم : مم ماري مفيش حد شغال هنا بالاسم دا مين ديه
عمر:ديه واحده من الشغالين
جاسر : كل للشغالين هنا من برازيل وسودان بس انا هقوم بقي عشان اشوف نرمين لا تكون محتجاني
واختفي من قدامي بسرعه سعتها انا دنيا لفت بيا كل حاجه بتحصل غريبه مهما خططت لنرمين ديه اكتشف انها سبقاني بكتير اوي ومبقتش عارف اتصرف معاها ازاي قومت من علي البول وانا دماغي هتنفجر لغايه نا شوفت عدنان قاعد في عربيته وبيسمع مزيكا ومندمج اوي روحت عليه بسرعه قولتله : عدنان انا عايز اروح دلوقتي
عدنان: مالك يا ابني في ايه حصل انت مش المفروض هتبات هنا
عمر: لا عايز اروح بصراحه مخنوق اوي وانا هنا يلا وركبت عربيته واستنيه يتحرك ولما لقي اني فعلا مصمم وشكلي مخنوق اتحرك وروحني وانا اول ما دخلت الشقه اتحركت علي اوضه نوم بتاعتي واتقلبت علي سرير ونمت لحد ما لقيت محمد بيصحيني
محمد: عمر يا عمر اصحي يا عم في ايه كل دا نوم
عمر:في ايه يا محمد عايز ايه
محمد:مفيش يا عم انا كنت بكلم جدي في قاهره وقالي انه زعلان منك اوي عشان من ساعه ما سافرت متصلتش باي حد خالص وكل زعلان منك وابويا مش متوصي وعمال يسخنهم عليك
عمر: ما هقولك ايه انتو كلكم عيله بنت متناكه اذا كنت انت ولا ابوك. لا امك ولا اختك كلكم شله معرصين في بعض
محمد: ما تهدي علي نفسك يا عم عمر بدل ما اعملها معاك
عمر: المشكله ان انا مبقاش ينفع اقولك اتلم بدل ما اقوم انيكك لان دا بنسبالك مكافأه دلوقتي يلا غور
طلعت موبايلي وبصيت فيه لقيت نرمين وسمر رنوا عليا كتير بس انا نفضت ليهم واتصلت علي امي
عمر: الو ايوه يا ماما اخبارك ايه
ماما: بقي كدا يا عيل يا براوي اول ما تسافر وتشم نفسك تنسي امك ومتسالش علياولا تتصل تتطمن علينا
عمر: غصب عني صدقيني يا حبيبي الشغل ممرمطنا
ماما: طيب يا حبيبي مهم طمني عليك انت اخبارك ايه
عمر: انا بخير متقلقيش عليا المهم انتي اخبارك ايه وقمر وبابا وكيمو
ماما: كلنا كويسين متقلقش حتي القرده الصغيره عنابه تتنطط عايزه تكلمك
عمر: طب اديهاني
قمر: الو علي فكره انا زعلانه منك ولما تيجي هفضل اضربك بمضرب الدبان انت فين يا عمر وحشتني اوي
عمر؛ يخرب تقلك عمرك ما هتتغيري يعني دا دلوقتي دلع ولا تهديد بس هعديها يا ستي واقولك انك انتي كمان وحشتني اوي اوي وهنشوف موضوع مضرب دبان دا بعدين
قمر: كنت عايزه اقولك علي حاجه مهمه نور عماله تحاول تقرب مني وتخليني انا وهي لوحدنا و امبارح طنط نجلاء دخلتني الشقه عندها وقعدت تتكلم معايا وشربتني عصير وبعدها نمت عندها ولما صحيت لقيتني عريانه ونايمه في سريرها وهي ضربتني وزعقتلي جامد وقالتلي مقولش بحد ولا هتنوتني وانا خايفه اوي يا عمر
طبعا كلام دا انا بقيت مولع بمعني الكلمه
ازاي نجلاء يجلها الجراءه انها تعمل حاجه زاي ديه
عمر: قمر انتي حاسه باي حرقان من تحت حاسه باي حاجه بتحرقك
قمر : لا مش حاسه باي حاجه بتحرقني هي عملت فيا ايه يا عمر انا خايفه
عمر: متقلقيش يا حبيبتي مفيش اي حاجه حصلت بس انتي بعد كدا متبعديش عن ماما ابدا ولا تقربي من بيت عمك هشام ولو اي حد فيهم تتعرضلك صرخي وانا هنزل في اقرب وقت متقلقيش يا حبيبتي اديني ماما
اما دماغي فجاه بقي فيها الف حاجه و حاجه وانا خلاص دماغي وقفت
ماما: خير يا عمر حصل ايه اختك بتعيط ليه
عمر: مفيش يا ماما انتي عارفه قمر بقي ودلعها اول ما قالتلي وحشتني وعايزاك ترجع فتحت فب العياط المهم يا ماما طمنيني اخبارك ايه
ماما: انا يا حبيبي بخير متقلقش عليا
عمر: ماما بلاش تخلي قمر تروح عند نجلاء مرات عمي
ماما: ليه يا ابني حصل حاجه
عمر: لا محصلش بس نجلاء بتفضل تزعق لقمر وتخوفها دول عيله مجانين وكمان يعني نجلاء مشبوهه من غير حاجه
ماما: ايه الكلام الي انت بتقوله دا يا ولد انت اتجننت
عمر: ماما انا عارف كويس ان نجلاء من فبل ما تتجوز عمب وهي سكتها شمال و مجوزه عمي تصليح غلطه و واحده زاي ديه اكيد لازم اخاف علي اختي منها
ماما : بس اخرص اوعي تتكلم في الموضوع دا تاني خالص فاهم
عمر: حاضر بس عشان خاطري يا ماما ابعدي نجلاء عن قمر ارجوكي
ماما: ماشي يا عمر يلا سلام
عمر:سلام يا ماما
قفلت معاها وانا مخنوق وقرفان من كل حاجه انا كنت ناقص نجلاء والاعيبها الوسخه مش كفايه عليا نجاسه ابنها هنا بصراحه كنت هطرقع وعايز اكلم مع حد ساعتها افتكرت علي وطلعت رقمه واتصلت عليه واتفقنا نتقابل في كافيه موجود في الفيروز غيرت هدومي و نزلت عشان اقابله لكن لقيت عاطف في وشي
عاطف : علي فين العزم يا عم عمر
عمر: وانت مالك حد عينك حارس علي سكن
عاطف : اه ومينفعش تخرج من هنا غير لما شيف احمد يقول
عمر: عاطف ابعد عن سكتي عشان متزعلش انت واحمد بتاعك
وخرج عبدو علي صوتي انا وعاطف
عبدو: حصل ايه يا جدعان مالكم واقفين زاي الديوك كدا ليه
عمر: الاستاذ عايز يمنعني من الخروج عين نفسه حارس علي سكن بروح خالته
عاطف: احترم نفسك يا عيل يا ابو شخه انت بدل ما تدفن هنا
وهنا الكل خرج من الاوض وبقوا واقفين يتفرجوا علينا
عبدو : اهدي يا عمر وانت يا عاطف كل واحد فينا حر يخرج ويجي وقت ما هو عايز وانت ملكش انك تدخل واتهد بدل ما اشتكيك لمستر جاسر وهو يتصرف معاك
عمر: انا مش هستني لما تقدم شكوي لمستر جاسر انا خارج دلوقتي والي يقدر يمنعني يتفضل
قام عاطف ضربني بوكس نطرني علي ورا بس انا قومت بسرعه وفديت ضربته التانيه ورزعته بكوعي في دماغه من الجمب وبعدها مسكته من هدومه وضربته بروكبه في بطنه
وسبته متكوم
عمر: مش عشان واحد قدر يوقعني امبارح هتشوفوا نفسكم عليا انا كفائه اني ارقدكم كلكم لوحدي اظبطوا بدل ما هقل منكم بعد كدا
وسبتهم ونزلت و روحت علي الفيروز واقعدت علي الكافيه و استنيت علي فضلت قاعد عشر دقائق بظبط لحد جه سلمت عليه و قعدنا
عمر: اخبارك ايه يا علي
علي : بخير يا عم عمر خير موضوع ايه الي عايز تكلمني فيه اوي كدا
عمر: علي الورق الي نرمين ادتهولك اول يوم اتقبلنا فيه مروحش لحد دا كان مجرد اختبار ليا بس انت اخده عشان يبان ان الموضوع بجد صح
علي : وايه لازمه النبش في القديم يا عمر فكك خلينا في الي جاي
عمر: الي جاي دا مش هوصله غير لما انبش في القديم في حاجات كتير اوي انا مش فاهمها واولها نرمين بتشتغل في ايه بظبط وعايزه مني ايه
علي: طب ما تسألها هي بتسالني انا ليه انا مش بتصرف من دماغي يا عمى انا بنفذ الاوامر وبس
عمر: لا الرجاله الي زيك مش بتنفذ الاوامر انت بتخدم الي انت بتقدره او هو يقدرك وانا عارف كويس انك قدرتني من اول مره شوفتني فيها والا مكنتش وافقت تقابلني او علي الاقل مكنتش بعتلي الاميل بتاع امبارح
علي: خلينا نعتبر ان الايميل دا هديه محبه بينا
عمر: انت بتكره نرمين كره العمي دايما كنت بشوف لذه القتل في عيونك كل ما كنت بتبصلها انا مش هسالك انت بتكرها ليه لكن انا عايزك معايا
علي : في ايه بظبط انت عارف انا بعمل ايه لنرمين وبكسب قد ايه
عمر: ويا تري انت عارف انا ممكن اكسبك قد ايه لو مشيت معايا في طريقي فكر كدا يا علي نرمين دفناك ومحتكره شغلك ليه تعمل في نفسك كدا ما تخليك معايا وانا هقدر اقدرك زاي ما انت قدرتني
علي: انا هوافق بس بشرط اعرف ايه الي خلاك تقلب علي نرمين فجاه كدا
عمر :حاجتين اولهم هو شويه العيال الي جات وعملت ظباط دول مش ظباط خالص دول كانوا جايين يركبوا كاميرات عشان يعرفوا يرقبوها ودخله ديه ملهاش غير معني واحد ان نرمين سكتها شمال
علي بابتسامه : و انت عرفت منين انهم مش ظباط وركبوا كاميرات
عمر: لان عمري ما شوفت عسكري داخل يفتش وهو شايل شنطه عده كل حاطه فيهم كانت مريبه
علي بابتسامه: واتنين
عمر: البت الي اسمها ماري ديه نرمين عايزه تحسسني اني مجنون كل حاجه حوليا بتضغط عليا بالبطئ عشان اكون عبد ليها من غير ما احس نرمين مش عايزه نيك نرمين عايزه مني حاجه اكبر ايه هي معرفش لكن انا متاكد من كلامي
علي: كدا انا اتاكدت اني مش هلعب مع هاوي او عويل كدا انا ممكن اطمن بس انت ازاي مطمن ليا كدا وانت عارف اني دراه اليمين لنرمين وممكن اقولها
عمر:لانك مش دراعها اليمين ولا ختي قريب من انط تكون كدا انت واحد من كروتها زاي ما انا هكون برضوا من كروتها قداموانا مش هسمح بان دا يحصل ابدا
علي : تعجبني يا عمر بس خد بالك انا زعلي وحش مش بحب كلام كتير من غير افعال
عمر : متقلقش هتلاقي افعال بس انت تكون في ضهري
قاعم علي وقف وقالي: هكون في ضهرك متقلقش سلام
وسابني ومشي وانا فضلت قاعد مكاني شويه معرفش ليه بس حسيت اني لازم اقعد في كافيه دا شويه لحد ما لقيتها داخله عليا ايوه هي اميره حوريه البحر الجميله بصراحه انا كل ما ابص في عيونها معرفش بيجرالي ايه
اميره:نفسي مره اشوفك وانت مش سرحان ايه المره ديه سرحان في ايه بقي
عمر: استني بس لحظه وبقيت بتلفت يمين وشمال
عمر: هو الغدنفر بتاع المره الي فاتت هنا اصلي مش حمل ضربه تانيه
اميره: لا متقلقش عمار واقف بره ومش هيعمل اي حاجه انا بس حبيت اجي اعتذرلك علي الي حصلك بسببي امبارح وكمان اشكرك انك دافعت عني
عمر: كافيه اني اشوف عيونك الحلوين دول وكدا يبقي شكرك واعتذارك وصلوا ومقبولين ووانا بقي الي اشكرك انك سمحتيلي اشوفك تاني
اميره بضحك: ايه يا عم الحبيب مالك تحب اجبلك عمار تاني ولا ايه
عمر: وليه تتعبي الراجل ما تخليه يرتاح شويه اهو انا كمان ارتاح من ضرب
اميره: قولي صحيح انت ايه الي وقعك مع نرمين الفراس
عمر:, وانتي تعرفي نرمين منين؟!!
اميره: معرفهاش شخصيا لكن بابا يعرفها ودايما كان بيحذرني منها ومن شرها هي واولادها
عمر: مش محتاجه تقوليلي هدوء وهبل عيالها الزياده عن اللزوم للاسف هيكون وراه بلاوي.بس انتي بتسالي ليه
اميره: بصراحه خايفه عليك امبارح رغم انك مقدرتش تحميني من عمار بس حسيت وانا مستخبيه وراك بامان عمري ما حسيته وانا وسط كل الحرس الي بيحموني معرفش ليه وكمان حرام واحد زيك يروح فطيس وهو في بدايه حياته بسبب عقربه ديه
عمر: نرمين بتشتغل في ايه
اميره: عمار تعالي ولفيت عمار جه وقعد معانا وهو زاي تمثال
عمار: خير يا اميره
اميره: عايزاك تجاوب عمر علي كل كاجه هيسالك عليها بخصوص نرمين الفراس
عمر: نرمين بتشتغل في ايه
عمار : كل حاجه مخدرات سلاح اثار عبيد تجاره بنات أعضاء يعني تقدر تقول ان نرمين ديه موسوعه وشبكه بتاعتها متفرعه جدا جدا في سرق الاوسط ومش سهل انك تدخل دائرتها وتخرج منها
عمر: امبارح في ناس عملت انهم ظباط عشان يدخلوا البيت وركبوا كاميرات مراقبه دول كانوا انتو
عمار: اه نرمين خطر كبير. كان لازم نتابعها لحظه بلحظه بس انت عرفت منين انهم مش ظباط
عمر: يا ريت لما تبعت حد خليه يحبك الحدوته شويه حرامي سرق الفيلا اىي جمينا و المفروض انه هرب يعني كان في حد في البيت هو البلغ معقوله محدش صرخ انتو البوليس محولش بصرب نار احنا مقدرناش نسمع صوت واحد يدل علي اقتحام البيت الي انا كنت فيه او البيوت الي جامبه غير كدا الظابط عرف منين ان اسمي عمر
عمار:, يمكن نرمين هي الي قالت اسمك ليه
عمر:, لا نرمين مقلتش اكتر من اني خطيب بنتها انا حسه سمعي قويه جدا وبقدر اميز كلام كويس وكمان ناظره الظابط الي كان واقف علي الباب ليا كانه كان بيوصلي رساله بعينه الموضوع لازم يتركب بطريقه احسن شويه يعد كدا وبصراحه جو الظابط طيب وشرير دا مهروس اوي
عمار : انا دلوقتي فهمت ليه نرمين متمسكه بيك وكانت قالبه دنيا عشان تقدر توصلك بصراحه حقها يمكن مش شاطر في انك تحمي جسمك لكن محترف في استخدام عقلك
عمر:, مين ماري
عمار : اوعي تقولي ان ماري الشبح طلعتلك
عمر: شبح يعني ايه؟!!
عمار: ماري ديه تبقي بنت روسيه شغاله مع نرمين وديه بقي تبقي الفرس الكسبان بتاعها بيلقبوها بالحيه او الشبح لانها بتختفي في لمح البصر زاي ما بتظهر فجاه بسببها نرمين قدرت توقع ناس كتير وتكسب مناصب كبيره في دوله وتخليهم تحت رجليها عشان تقدر تلعب براحتها
عمر: اه ما انا اخدت بالي
اميره: نعم اخد بالك ازاي يعنب هو حصل حاجه بينكم
عمر:, لا محصلش حاجه صدقيني ؛ بس ليه سمر تقولي ان مفيش واحده اسنها ناري وتبقي عايزه تخليني مجنون قدام نفسي
اميره: عشان ادراكك لكل حاطه يقل وتبدا تشك في كل حاجه بتحصل و واحده واحده تسيطر عليك وتبقي تحت طوعها برضاك
عمر: ايه دا دسه لو حدوته مكنتس تتصدق معقوله في كدا
عمار: انت غلبان دا فيه الي اكتر من كدا بكتير
عمر: يبقي علي فعلا كان صادق لما قالي ان عبدو شغال لحساب نرمين
وفجاه تليفون اميره رن وردت عليه وانا كنت بكلم مع عمار حد ما اميره قطعتنا
اميره: عمر بابا عايز يقابلك ومش بيحب حد يتاخر عليه يلا وتقلقش كل حاجه هتنحل يلا
وهنا ينتهي الجزء التاسع والقبل الاخير من سلسله الاولي مرات عمي سبب في فجر العائله وهيكون الجزء الجاي هو الجزء الاخير وهيكون في المفاجاه الكبري الي محدش يقدر يتصورها وهتقلب موازين الحكايه كلها
اتمني ان الجزء دا يعجبكم ومنتظر تعليقاتم ورايكم علي جزء الجديد وبعتذر علي تاخير مره تانيه اشوفكم الجزء الجاي مع مفاجات اكتر واكتر
مع سلامه
الجزء دا هيكون اخر جزء في سلسله الاوله من مرات عمي سبب في فجر العائله كانوا فعلا احسن شهرين في حياتي اديتهم معاكو واتعرفت علي ناس كتير جميله بسبب كتابتي للقصه ديه وبشكركم علي فعلا علي دعمكم ليا طول الفتره الي فاتت واتمني اكون قدرت اخليكم تستمتعوا واقدر اقدملكم اسلوب احسن ومفاجات اقوي في سلسله الثانيه
اربطوا احزمه عشان مفاجاه الجزء دا هتغير هتغير مجري الأحداث كلها يلا بينا
الجزء العاشر والاخير
اميره: عمر بابا عايز يقابلك و هو من نوع الي مبيحبش حد يتاخر عليه ومتقلقش كل حاجه هتبقي كويسه
عمر: كل حاجه هتبقي كويسه ازاي هو في اساسا مش كويس عشان تقولي كدا
عمار: انت عايز تكون عبد لنرمين بقيت عمرك
عمر: اكيد لا
عمار: يبقي تسمع الكلام نرمين هتكتفك جمبها وتخليك عبد ليها باي ثمن والي هيدفع الثمن غالبا هيكون اهلك مش انت
عمر: هو الكل مش طايق اهلي ليه عايز افهم حد قلكم ان اهلي مشاع لاي حد
اميره: يعني ايه مشاع
عمر: هي خام لدرجه ديه
عمار: اه انجز هتيجي ولا نسيبك تلبس
عمر: معرفش انا دماغي واقفه
عمار: خد نصيحه من واحد اكبر منك وشاف كتير جدا لما تلاقي حد قدامك عايز يقولك حاجه متصدش اقعد واسمع واشتري منه لحد اخر لحظه وبعدين فكر في كلام علي رواقه وخد قرارك مقبلتك لعز باشا مش هضرك ولا هدفيدك الا لما انت تقرر هتعمل ايه
عمر: ماشي يا عمار لما نشوف عز باشا هيقول ايه
اميره: عمار هو مدحت فين الاول
عمار:, بايت بره من امبارح
اميره: طب كويس كدا نروح واحنا مطمنين
عمر:, مين مدحت الي انتي خايفه منه دا
اميره:, هتعرفه متخفش يلا بينا
وقومت وحاسبت وخرجت لقيت اميره مستنياني في عربيه BMW موديل السنه الي هو انا شوفتها تنحت معقوله عز دا غني لدرجه ديه يعني لما بنته الصغيره الي عندها 17 سنه تركب عربيه زاي ديه هو يركب عربيه عامله ازاي
عمار وهو بيضحك: انت هتفضل واقف متنح كتير اركب يا عم
ركبت جمب عمار قدام واميره ورانا
عمر:, هو انتي عندك اخوات يا اميره
اميره: اه عندي اخين اكبر مني وانت
عمر:, عندي اخ واخت اصغر مني
اميره: اكيد اختك بتعاني زاي ان هي ملهاش اخوات بنات وقاعده وسط اتنين ولاد طول الوقت
بصيت في عيونها حسيت انها عايزه تعيط
عمر: مش شرط علي فكره قمر مطلعه عنينا في البيت دا حتي لما كلمتها انهارده ااصبح بتقولي انا زعلانه منك وهضربك بمضرب الدبان لما ترجع بعدها تقولي وحشتني اوي شوفتي جنان وعسل اكتر من كدا دا
لقيت اميره ضحكت حتي عمار ضحك علي كلامي بس مكنتش مركز معاه بصراحه الي زاي اميره ديه تسحر اي حد يشوفها ما بالك بقي وهي بتضحك
اميره: واضح انها شقيه فعلا بمضرب الدبان
بس هي بقي قمر زاي اسمها ولا لا
عمر:, لا اركني علي اي جمب انا اختي ديه ملكه جمال ومفيش حد في جمالها وطلعت موبايلي و ورتها صوره ليا انا وقمر مع بعض
اميره: لا عندك بصراحه هي فعلا قمر ولقيتها بصت في صوره وسرحت اوي
عمر: نحن هنا ايه انني هتبحلقي في صوره اختي وانا موجود لا دا انا راجل فلاح ودمي حر
اميره: معلش اصل شكلكم مبسوطين اوي في صوره تعرف ان معنديش ولا صوره لاخواتي ولا حتي اتصورت معاهم قبل كدا
عمر: ليه هو تصوير حرام عندكم
عمار: وصلنا خلاص اعدل نفسك بقي
فعدلت جسمي وعنار وقف العربيه ونزلنا من العربيه طبعا لاني كنت مىكز مع اميره مكنتش مركز علي المكان الي انا فيه لكن اول ما ركزت كنت هقع من طولي كانت فيلا كبيره ومتحاوطه بجنينه كبيره مزروعه شجر فاكهه ومعمول فبها كذا مظله لو حد عايز يقعد فيها وعاي جمب تاني موجود قعده عربي واساسا البيت نفسه معمول علي طراز القديم ومنقوش عليه نقوش كتير وفي تماثيل من رخام بكذا شكل ولما دخلنا البيت من جوا حسيت اني دهلت متحف من كتر اللوحات وتحف حتي الاثاث عباره عن تحف فنيه والارضيه كلها معموله بلون سما وفي كام مكان معمولين بالابيض شبه اسحاب تحس انك ماشي علي سحاب يعني لو قارنت بين بيت نرمين وبيت عز باشا هو يكسب وبكتساح الناس ديه عيشه اوي يا عم الحج
المهم لقيت اميره مسكت أيدي وشدتني لحد ما وقفنا علي باب المكتب وفتحت الباب ودخلت
اميره:بابا اهو جبت عمر زاي ما حضرتك طلبت
عز *** دا كان فعلا باشا يعني كل حاجه فيه بتلمع رغم ان ملابسه تبان عاديه كان لابس بدله سوداء و قميص وكرفاته كانت ملامحه هاديه جدا بشرته بيضاء وشعره ودقنه كان لونهم دهبي فيهم كان شعره بيضاء بس صعب تميزهم وقعده علي نكتب بكل وقار ادته هيبه كبيره اوي
عز:ماشي يا حبيبتي اطلعي انتي شوفي ماما عشان كتنت بتسال عليكي من شويه
اميره: حاضر
عز: تعالي يا عمر اقعد مالك متوتر كدا ليه
عمر:,لا ابدا مش متوتر بس يعني الجو غريب اوي هنا والموقف غريب شويه
عز:موقف ايه الي غريب يا ابني عادي راجل قد والدك سمع عنك كلام جميل وكان عايز يشوفك ايه الغريب في دا
عمر: غريب ان حضرتك تفضي نفسك عشان تقابلني
عز: انا أساسا في اجازه مع الاسره يعني فاضي طول الوقت لحد ما لقيت نرمين ظهرت
عمر: هو حضرتك مخابرات اصل جو دا غريب اوي
عز: لا يا سيدي مش مخابرات
عمر: يبقي بتاجر في ممنوعات زاي نرمين اكيد انت مش عايز وسط الحراس دول كلهم ومعاك واحد زاي عمار وانت راجل شريف
عز: تصدقني لو قولتلك ان الراجل الشريف محتاج حمايه اكتر من التجار الممنوعات لانهم كدا كدا في دايره تحميهم ومش هيخرجوا منها طول ما ليهم فايده اما الي زاي بيحاربهم بيشتغل بضمير ودا يضر مصالحهم بس انا بقي مفيش دايره تحميني زيهم يبقي محتاج الحرس دول ولا لا
عمر:يمكن انا مليش دعوه ممكن اعرف حضرتك عايزني في ايه ؟!
لقيت عز عمال يضحك جامد اوي بصراحه مكننش فاهم الراجل دا شكله قوي جدا وهادي وفي نفس الوقت تحسه زاي البركان متعرفش تحدد تتعامل معاه ازاي
عز: انت غلبتني ولله ياض انت شويه تقولي انت عندك كل حرس دا ليه وشويه انا مليش دعوه وعامل نفسك مهم اوي وتقيل وعايز تعرف انا جايبك هنا ليه التقل مش كدا يا عبيط
عمر: لو سمحت يا عز باشا انا محبش حد يهنني
عز: ومين قالك اني بهينك انا بوصفك بسبب الي انت بتعمله انت شخص زكي جدا يا عمر وصعب ان حد زيك يظهر تاني لكن لسه سنك صغير ساذج وطيب زياده عن اللزوم علي قد ما انت بتقدر تكشف كل الي بيحصل حوليك لكن مش بتعرف تتصرف صح بتخطط كويس لكن خططك مفتقده اركان كتير لان خبرتك في الحياه وفي تعامل مع البشر شبه معدومه انت هنا دلوقتي عشان عارف حجم المشكله الي انت فيها ونفسك يكون عندي حل ليها صح
فضلت ساكت مش عارف ارد عليه بصراحه حسيت اني قاعد مع ابويا وهو بيعنفني بسبب درجاتي في المدرسه مبقتش عارف اقوله ايه قرت اسكت واشوفه هيقول ايه
عز: مش قادر تتكلم عشان عارف انك غلطان
غلطان انك سبت نفسك لشهوتك تحكمك نمت مع نرمين وبنتها سمحت بماري انها تسحرك بس حقيقي انت اقوي واحد وقع في ايد نرمين لان تاثير ماري مكنش قوي عليك لدرجه انك تنسي نفسك
عمر: انت عرفت ازاي اني نمت مع نرمين وبنتها
عز: اخر مره تسال سوال دا انا محدش يسالني بجيب كلامي منين
في لحظه ديه افتكرت كلامي مع نجلاء لما قولتلها نفس الجمله واضح ان اللعبه الي انا كنت زعيمها بقيت مجرد عروسه فيها دلوقتي
عز: وماله لما تبقي عروسه مش فاهم ما لازم تجرب احساس العروسه عشان متوصلوش تاني
انا في دماغي: احا هو بيقراء الافكار ولا ايه مين الراجل دا
عز: ريح نفسك انا بقرا البشر يا عمر مش الافكار تفكيرك لسع ساذج وصغير بدري اوي عليك دخول اللعبه ديه
عمر بغضب: انت عايز مني ايه فهمني
عز: وطي صوتك واياك تزعق تاني انت الي عايز مني مش العكس عايزني اساعدك موافق بس اديني سبب مقنع يخليني اساعدك
عمر:بس انا مطلبتش منك اي مساعده انا اساسا معرفكش
عز: مش ضروري تعرفني المهم انك عايز مساعده بس لازم تديني سبب مقنع عشان اساعدك
عمر: عشان انا غبي وقعت نفسي في متاهه مش عارف اخرج منها وبقي تايه ومش عارف اعمل ايه
عز: وانت عايز تخرج من المتاهه ديه ولا حابب تفضل تايه
عمر: انا جيت المكان دا عشان اكل عيش اشتغل واقبض فلوس في اخر الشهر زاي اي موظف لا عايز انيك ولا اعرف ستات ولا ادخل في لعبه الغريبه بتاعتكم ديه انا مليش اي علاقه بيها انا عايز ارجع لحياتي تاني
عز:ماشي هترجع لحياتك بس تعمل الي هقولك عليه بظبط ومتتسرعيش عشان نلحق اختك الصغيره
عمر: اختي الصغيره مالها ومال الموضوع دا
**********************
في القاهره
نجلاء: انت يا زفت يا الي اسمك ناصر بتعمل ايه كل دا عندك
ناصر: ما تهدي يا متناكه في ايه بظبط الصور بس قوليلي هتستفيدي ايه لما صورتي حته العيله ديه
نجلاء: عشان احنا مش هنعمل حاجه الصور ديه هتروح لصحاب محمد في مطروح وهما الي هيفشخوا الشرموطه الصغيره المهم انت تكون مجهز الشقه بالكاميرات وبعد ما الموضوع يتم تختفي عشان عمر مش هيرحم حد بعد ما يحصل في اخته كدا
ناصر : وانتي مش خايفه انه ينتقم منك او يكشفك
نجلاء: ساعتها هيقولوا ان الواد لسع بعد الي شاف اخته عليه وكمان هيفضح نفسه يقول ايه انه كان بينك مرات عمه وبنت عمه الي هما في مقام امه واخته يبقي هو الي بيدمر نفسه بس انا متاكده انه هور علي زمايله في شغل الاول واحنا هنوصله ليهم يخلص عليهم يتسجن يخلصوا عليه استريحنا منه بدري وبعدها هكشف انه كان بينيك بنتي وفتحها ويبقي اشوهه سمعته بعد ما مات وامه تنكسر خالص وابوه يبقي بتاعي واقدر اركب العيله كلها
ناصر: يخرب شطانك يا وليه دا انا سامع ابليس وهو بيسقفلك ايه الدماغ ديه طب وتنفيذ امتي
نجلاء: قريب متقلقش
*****************
في فيلا نرمين
سمر : مالك بس يا ماما متعصبه كدا ليه ما عادي عمر يختفي شويه
نرمين: لكن مش بشكل دا اخر حاجه اعرفها عنه انه كان قاعد في الكافيه مع علي لكن بعد كدا الرجاله الي كانوا بيرقبوا وهو كلهم اختفوا يبقي اكبد في حاجه حصلت
دخل عدنان ومعاه علي
عدنان: علي اهو يا ماما انا هروح اشوف جاسر فين اكيد خد خبر منهم بالي حصل في سكن
نرمين: روح انت يا عدنان ؛ عمر كلمك ليه يا علي
علي: قالي انه شاكك ان في حد بيجسس علينا وكان بيسالني علي ماري
سمر: يوووو هو مش هيبطل يدور ما انا قولتله ان مفيش اي واحده اسمها ماري شغاله عندنا
نرمين: مش هيبطل عمر زكي جدا ومساله الشبح ديه مش هتخيل عليه بساهل
علي: اومري يا هانم انضف
سمر بعصبيه: انت اتجننت انا لو عرفت انك قربت لعمر او لمست شعره واحده منه هقتلك سامع
نرمين بزعيق : سمر اقعدي ساكته ومسمعش صوتك عمر مش اغلي من الي كانوا قبلوا متخليش كسك هو الي يحركك
علي متقربش لعمر لحد ما اقولك لازم كل حاجه تمشي زاي ما احنا مخططين بظبط قولي صور البت اخته وصلت للعيال في سكن ولا لسه
علي : كل حاجه تمت زاي ما امرتي يا هانم جماعه في قاهره شغالين زاي ما احنا مخططين بظبط رغم انهم ميعرفوش حاجه
سمر: الكره والغل والحقد بتخليك تفكر في طرق كتير اوي للاذي
نرمين: بس اعترف نجلاء ديه دماغها الماظ بفكر اضمها لينا
سمر: ما انتي فكرتي في عمر واديكي دلوقتي عايزه تخلصي منه
نرمين: عمر مش هخلص منه عير لما استفيد منه لاقصي درجات وبعد الي هيحصل في اخته تحكم فيه هيكون اسهل بمراحل
سمر: بس البنت مش صغيره يا ماما علي الفتح يعني ممكن تموت
نرمين: لا متقلقيش انا متاكده انها هتموت ودا الي هيخلي عمر يبقي عايز ينتقم منهم وانا الي هوصله لرقابهم ولما دا يتم هيبقي ملكي واقدر احركه براحته
علي: معلش يا هانم ممكن سوال
نرمين:اسال!!
علي:, هو حضرتك ليه مصممه علي عمر اوي كدا يعني ايه المميز فيه انا لحد دلوقتي شايفه زاي اي حد فينا
سمر بخبث: انت غيران منه ولا ايه يا علي
علي: لا يا سمر هانم بس انا مستغرب
نرمين: عشان عمر خفيف يا علي عنده سرعه رد فعل مش عندك بيقدر يشوف حاجات انت مس واخد بالك منها زالاهم انه لسه عوده طري يعني اقدر اشكله براحتي لكن انت نشفت واي خبطه فيك يا اما تكسرها يا تكسرك وكدا او كدا انت مبقتش تقدر تفيدي في كل حاجه زاي زمان حافظ بقي علي الي فاضل في مكانك
علي بغضب مكتوب : امرك يا هانم
علي في سره: اما وريتك يا عمر الكلب انا هخلص عليك بايدي
ومشي علي وخىج من الفيلا وركب عربيته وقال سواق يطبع علي الجبل
**************
في فيلا عز ***
عمار: تفتكر ايه الي هيحصل يا عمر في الايام الجايه
عمر: مش مهم ايه الي هيحصل المهم نتيجه ونتيجه لازم تكون موتهم من غير ما حد من عيلتي يتمس بسوء
اميره: متقلقش يا عمر اختك هتكون كويسه انا متاكده وبابا طمنك ومدام هو هيدخل يبقي مفيش قوه تقدر تهوب ناحيه اخواتك صدقني
عمر: انا صابر يا اميره بس لحد دلوقتي مش فاهم انا هفضل موجود هنا اعمل ايه
عمار: مش مهم تعمل ايه هنا المهم تحهز عشان الي هيتعمل هناك
عمر لا متقلقش كل حاجه هتخلص زاي ما احنا متفقين بقولك ايه با عمار ما تروح تشوف عز باشا فين اكيد عايزك
عمتر بخبث:وماله بس خد بالك انا قريب ها قريب
عمر: ماشي يا عم غور بقي
اميره: هو قي ايه بظبط؟!!
عمر:لا متخديش في بالك انا بس كنت بهويه عشان اعرف اكلم معاكي براحتنا
اميره: نكلم براحتنا في ايه
عمر: انا عايز افهم حاجه هو انتي ليه بتعملي كل دا معايا ومتقوليش عشان نرمين وعلاقتك بيها انا شوفت حاجات كتير الفته الي فاتت خلت مخي يشت بس الي انا متاكد منه ان مقابلتنا علي الكورنيش مكنتش صدفه
اميره: انت عايز توصل لايه بظبط
عمر:, عايز اوصل للي جوا قلبك ممكن
اميره:, الي جوا قلبي ملكي ومحدش ليه انه يعرفه وكمان انا بخاف من الي زيك
عمر: الي زاي ازاي يعني
اميره: الي عايشنها بطول والعرض وبيعرفوا بنات كتير ومش فارق معاهم حاجه اصل مدحت اخويا كدا رغم ان بابا حاول كتبر بقوم سبوكه لكن معرفش وانا مش ناقصه مدحت تاني في حياتي
عمر:انتي فكراني فلاتي وبتاع نسوان وخاربها
اميره: دا الواضح انت مش شايف وقعت نفسك في ايه بسبب تفكيرك في جنس
عمر: يمكن يكون عندك حق بس انا مش دايما كدا مش دايما بفكر في الجنس والستات
اميره مش مهم انت بتفكر في ايه المهم انت ناوي علي ايه والي انت ناوي عليه يخصك انت بس بعد اذنك لازم امشي عشان صحابي مستنيني
بمجرد ما خرجت انيره لقيت شاب دخل عليا الجنينه كان تقريبا عمره تلاتين بس جسمه حلو طول بعرض قولت يمكن دا حد من الجردات لحد ما لقبته قعد علب تربيزه معايا
امجد: مالك يا عمر مستغرب كدا ليه
عمر: لا مفبش حاجه تقدر تخلينب استغرب دلوقتي بس انت مين
امجد: انا يا سيدي ابقي امجد عز *** اخو اميره الكبير عارف اننا متقبلناش الايام الي فاتت بس انا كان عندي شغل مهم لازم اخلصه
عمر: اهلا بيك يا امجد بس قولي في بقي مدحت عشان يبقي العيله كملت
امجد: هتشوفه في يوم متقلقش
عمر: هو انا هفضل هنا قد ايه انا بقالي اسبوع مخرجتش من البيت دا وكل يوم تدريبات اعرب من بعض هو انا في جيش
امجد: هتفهم لما تخرج بره قيمه الي انت بتتعلمه دا انا سمعت انك بتحب العلوم يا عمر وانت كمان مؤلف
عمر: اه في مشكله في دا
امجد : لا مفيش بس انا استغربت من الي سمعته عنك وانك بتعرف تشوف المسقبل هو الكلام دا بجد
عمر: تكيد لا محدش يقدر يشوف المستقبل لكن انا بحط احتمالات منطقيه علي اساس الاحداث الي بتحصل عدد كبير جدا من الاحتمالات اكيد هيحصل شويه حاجات من توقعاتي
:وكنت بتعرف الي بيحضل بنسبه قد ايه
كان عز باشا هو الي قال كدا
عمر: يعني 90% تقريبا
عز: نسبه كويسه كدا وهتفيدك عشان بكره هترجع السكن وخد بالك عشان محدش هيسيبك في حالك هناك وخصوصا وهما خلاص بدأوا ينفذوا فعلا
عمر: ينفذوا ايه
امجد: محمد ابن عمك نزل القاهره انهارده اجازه يومين وهيرجع بعد بكره عشان كدا انت لازم ترجع السكن
عز اطلع اوضتك ورتب افكارك كلها ولما تحس انك جاهز عشان تخرج قولي
طلعت واوضتي الي عز باشا خصصها ليا في بيته وقلفت الباب عليا
الحوار الحاي بيني وبين نفسي
عمر: الموضوع غوط اوي الاول كانت مرات عمي ومصايبنا وكرهها لينا وفجاه القي نرمين وبجنانها وعز الي لحد دلوقتي معرفش هو عايز مني ايه ولا هيساعدني ليه بس مينفعش افضل مشوش قمر بقيت في خطر كبير ومينفعش اسيبها كدا لوحدها
عقلي: دلوقتي بتفكر في كل دا ما انا يا اما حذرتك من تهورك وطيشك شوف بقينا فين ويا عالم نرمين هتعمل ايه لما نرجع
عمر: بقولك ايه مش ناقصه تهزيق عندك كلمه حلوه قولها معندكش تخرص وتسيبني في الي انا فيه
علقي :طب تعالي نقعد ونفكر في كب حاجه واحده واحده وهنلاقي حل دلوقتي نحلاء عايزه تخلص منك ومن اختك عشان تكسر ابوك وامك وتخلي علي ابن عمها ينيك امك وهي توقع ابوك وتسيطر علي العيله كلها صح
عمر: اه صح و اكيد الحركه الي عملتها اكبد عشان تصور اختي وتبعت الصور لمحمد عشان يوريها لعادل و ونيس وعاطف
عقلي: ولما دا هيحصل هيكون اغرائهم احسن ويبقي ديه فرصه الي تخلص بيها من قمر سواء اغتصبوها وخرجت سليمه او ماتت من النزيف
عمر:وانا مش هسكت وساعتها هخلص عليهم كلهم وادخل السجن او هما يقتلوني
عقلي: او ممكن تمون بتفكر في انها تفضحك في العيله وتستغل انك كنت بتنيك بنتها وتقول العيله وساعتها عمك يقتلك ابوك يكسر وعمك كمان يتسجن وساعتها تقدر تنخور في العيله عشان تدمرها نهائي
عمر: كل الاحتمالات وارده بس هنا كل الخيوط دخلت في بعض لما نرمين قررت تدخل وتستغل كره مرات عمي عشان تسيطر عليا وهنا هي بدات بوجه اللعبه كلها من غير ما حد يعرف
عقلي: بس حنا وصلتنا لحاجه ممكن تساعدنا وهي علاقه عادل باخته وبنتهم ممكن نستخدم دا
عمر: انت اهبل بقي انت ناسي الي قال دا يبقي عبدو وعبدو طلع هو المسؤول عن تطوير نظام تكنولجي لنرمين يعني ممكن يكون كل دا لعبه عشان يحسسنا اننا اقوي ونغلط وساعتها نحتاج مساعدتها ونفضل تخت ضلها
عقلي: عندك حق رغم ان عادل كان خايف لما دا حصل بس مستبعدش ان عادل نفسه يكون شغال معاها كل شئ دلوقتي وارد طب طب وعز تفتكر مساعده لينا ديه ايه سببها
عمر: يمكن يكون بيتبع نظام عدو عدوي صديقي بس ايا كان الي يقدر يدخل ويركب كاميرات في بيت حد وهو موجود يبقي شخص جرئ اوي لدرجه انه يعمل اي حاجه
عقلي: وتفتكر نرمين متعرفش ان في كاميرات في بيتها
عمر: اكيد عارفه بس سايبه عز يتفرج عليها بس عشان يوصل لاحساس السيطره وبعد مظا يضربه
عقلي: والي زاي عز دا يضرب فين اساسا دا لا حامي نفسه في كل حاجه نفسه وشغله وبنته وابنه الكبير الي اسمه امجد شبهه اساسا
عمر:بس نسيت مدحت كلام الكل عنه أنه صايع وفلاتي وبيعمل بدل المصيبه الف تفتكر ان مدحت مش نقطه ضعف لابوه
عقلي : اساسا ليه نفكر في اذيه اي حد من عيله عز *** دول ناس طيبين جدا وغير كدا مش هنعرف نعمل حاجه انت مش شايف ترسانه الاسلحه الي عايشين وسطهم دول يبلعونا
عمر: عز *** هيجيلو يوم ويغدر وانا عارف هو ساعتها هعمل ايه
عقلي: بتفكر في الي بفكر فيه
عمر:, تصدق انا عرفت مين المسؤول عن تخلف الي بيحصلي انت اهبل ما انت عقلي الي بفكر بيه اساسا
عقلي : اه نسيت معلش بقي يا عمر ضغط كبير عليا اليومين دول وانا بدات اهنج
عمر: لا صحصح كدا معايا وفكرلنا ازاي ممكن نخلص من كل المصايب ديه
فضلت ساكت شويه انا وعقلي لعايه ما سمعته
عقلي : بس لقيتها عرفت هنعمل ايه بس لازم نتاكد من حاجه الاول
عمر: حاجه ايه
وبعد مناقشات كتيره بيني وبين عقلي خرجت لعز باشا وقولتله اني جاهز وخرجت وركبت عربيه مع عمار و وصلني قدام المطعم واول ما جاسر لمحني جه جري عليا
جاسر: عمر انت كويس كنت فين كل دا اختفيت فين قولي دا كل كان هيجنن عليك طول الاسبوع الي فات ونرمين كانت هتموت من رعب عليك
عمر: متقلقش يا مستر جاسر انا بخير هبقي احكيلك كل حاجه بعدين
وسبته ودخلت لقيت الكل لابسين اليونفورم بتاع شغل وفي زباين افتكرت اني لما اختفيت كان فاضل يوم واحد بس علي فتح المطعم طبعا اول ما عادل وونيس شافوني جريوا عليا وكانوا عايزين يسالوني كنت فين لكن مدلهومش فرصه ودخلت المطبخ لاني كنت عارف اني هاخد كلمتين من شيف احمد فقولت انجز الموضوع عشان اشيله من دماغي وفعلا اول ما دخلت لقيت شيف احمد وعاطف وكل الي في مطبخ باصوا عليا
شيف احمد: كلو يرجع لشغلوا اهلا بالباشا اخيرا شرفت حد قالك انك شغال في تكيه تروح وتيجي وقت ما انت عاوز انت لسه قاصر واي حاجه هتعملها احنا الي هنشيلها كنت مختفي فين كل دا
عمر بهدوء: طب ممكن اكلم معاك علي جمب شويه من غير ما حد يسمع
احمد اخدني ودخلنا المخزن
احمد: كنت فين كل دا انطق
عمر: كان عندي شويه حاجات مهمه لازم اخلصها ومكنتش ينفع تتاجل
احمد: والشغل يولع مش كدا اسمع ياض انا مش هستحملك اكتر من كدا ومسكني من رقبتي وضغط عليها قومت مديت ايدي ومسكت ابهام ايظه الي بتخنقني ورجعته لورا جامد فرجع وهو ماسك صباعي من الالم مركزش غير وايدي كانت بتسلم علي خلقته
عمر:, شغل الساديه الي بتعمله في عيالك دا مش معايا يا كسمك واظبط عشان مقلبش علي الوش تاني وافعصك وسبته وخرجت من المخزن والمطعم كله وقبلت جاسر وهو واقف برا المطعم
عمر: انا بكره هرجع الشغل وانزل شفت مسائي وهشتغل في المطبخ كنترول ومش عايز اي مناقشه في الموضوع
جاسر : طب ونرمين اقولها ايه عن غيابك طول الفتره ديه
عمر: متقولش هي لما تعوزني تكلمني سلام
وسبته ومشيت ورجعت علي سكن واول ما دخلت السكن بقيت ببص حوليا ملقتش حد خالص فدخلت علي اوضه بتاعتي لقيت شنطتي منعكشه عرفت ان في حد كان بيفتش فيها بس حد همجي اوي لغايه ما لقيت ايد اتحطط علي كتفي في ثانيه كانت ايدي عليها ولوتها ولما اديرت لقيته عبدو فسبته
عمر: يخرب بيتك خضتني
عبدو: انا الي خضيتك ولا انت الي كنت هتكسر دراعي
عمر:, معلش بقي يا عبدو قولي حصل اي جديد وانا مش موجود
عبدو:خد انت هنا انت كنت فين طول الاسبوع الي فات دا احنا قلبنا عليك الدنيا وكنا هنبلغ البوليس بس مستر جاسر قال لا ونرمين البيت عندها مقلوب من ساعه ما اختفيت
عمر:,كل دا انا متوقعه المهم في حاجه مهمه تمت عند نرمين
عبدو: اه علي شكله ناويلك علي شر لان نرمين هزقته وقعدت تعظم فيك وبعد ما خرج كلم حد وطلع علي جبل ومن ساعتها وهو هناك مخرجش محدش يعرف هو فين ولا بيعمل ايه
عمر:, مع اني كنت حاطط امل عليه بس واضح انه غبي المهم انا عايزك تخترق جهاز بتاع نرمين وتاخد من عليه كل الملفات وتجبهالي
عبدو: انت ناوي علي ايه بظبط
عمر:, ناوي اهد المعبد علي اصحابه نرمين عايزه تقتلني وانا مش هستناها
عبدو: بلاس يا عمر الست ديه شرانيه وممكن تعمل فيك حجات مش تمام
عمر: هو محمد فين صحيح مشوفتش لا في المطعم ولا هنا
عبدو: محمد نول اجازه انهارده يومين عشان جدك تعب في القاهره
عمر: كويس خلي في حد جمبهم شويه اليومين دول وانا هبقي انزل قريب
عبدو: تنزل فين يا باشا دا انت هيطلع ميتين الي جابوك بسبب اختفائك دا وعاطف راح قدم فيك شكوي في شئون القانونيه للشركه
عمر: ولا هيقدروا يعملوا معايا حاجه غير الرفد
عبدو: وهو رفد حاجه سهله كدا
عمر: هاخد حسابي وانزل القاهره وهناك بقي ابقي اشوف شغل تاني لكن ااشكره متقدرش تتصرف معايا باي شكل لاني قاصر وتحت سن العمل في شركات يعني هما الي يروحوا في داهيه
عبدو: انت مالك جاي بايعها كدا ليه يا عمر انت كنت فين بظبط
عمر: كنت في الفراغ وسبته ونمت وهو ينده ويهز فيا ولا حياه لمن ينادي كنت عارف كويس ان كل كلامي وصل لنرمين وعارف برضوا ان عبدو مش هيجيلي اي حاجه تخص شغلها المهم فضلت نايم مفتح عين ومعمض عين كان دا تدريب عمار ليا طول الفتره الي فاتت اني انام وانا واعي لكل حاجه حوليا موصلتس لمسوي كويس توي لكن علي الاقل بقيت اقدر انفذ الموضوع دا معرفش كانت الساعه كام لما حسيت برجل دخلت اوضه عليا وان في حاجه فوق دماغي فتحت عيني واتحركت من فوق السرير بسرعه كانت سكينه والي ماسكها عاطف
عاطف : بقي فاكر نفسك هتهرب مني يا خول انا هعرفك بقي معنب الرجوله
عمر::لا دكر وتعجبني هات اخرك
وهجم عليا وهو في ايده سكينه لكن فديته وضربنه مفس ضربه عمار ليا اول مره علي الكورنيش ضربته عند قفاه بس تحت شويه الواد اتكوم
في الارض خرجت بره لقيت الكل ساعتها الكل اترعب لما لقوني خرجت ومفيش حتي خدش فيا
ونيس:لا راجل قدرت علبه لوحدك وانت نايم كمان
عمر: ما الي يقعد ما اوساخ زيكوا لازم يبقي مفتح عين ومغمص عين وسبتهم ونزلت وروحت علي الكورنيش وفضلت صاحي بتمشي لغايه ما خبط في واحد ساعتها فوقت شويه عشان الكورنيش بقي مليان بشر فقعدت مكاني وانا عمال اراجع الي هعمله في دماغي ولما الساعه7 قربت روحت السكن استحميت وغيرت هدومي ونزلت روحت المطعم ودخلت المطبخ كل كان باصصلي الا عاطف واحمد نفضت لكل حاجه وفضلت مكمل شغلي وكان هو دا الحال لمده شهر ابقي نايم وانا فايق لكل حركه حوليا وانول الكورنيش الصبح ارجع البس هدومي اروح شغل لا حد بيكلمني ولا يتعرضلي حتي عبدو الي مكنتش بشوفه كتير لانه كان شفت صباحي لحد ما بهد يومين محمد رجع لكن كان باين انه مبسوط اوي ومتحمس وكان دايما يكلم مع عادل و ونيس في اوضه لوحدهم ورجع نزل اجازه تاني مرتين ونزوله المتكرر دا خلاني قلقان بس قولت استني
وطبعا نرمين مبطلعتش رن عليا هي وسمر وعدنان لدرجه ان سمر جاتلي المطعم وفضلت تعيط جامد اوي وبتقولي انها مش عايزه تبعد عني ولا تسبني واني مينفعش ابعد عنها بعد ما علقتها بيا والكلام دا
عمر:, عايزه ايه يا سمر انا مس فاضي
سمر:, يبقي انت زهقت مني معقوله يا عمر تسبني ليه انا عملت ايه انت من ساعه ما نكت امي بطريقتك العنيفه ديه واختفيت ورجعت تظهر انا حاسه انك متغير حصل ايه فهمني
عمر: عايزه تتناكي من زبري واشبعك لبن يا متناكه وروحت مسكت كسها جامد الي كان تفاصيل كسها باينه اسااس بسبب بنطلون الجلد ديق لي لابسه
سمر: ااه نفسي اوي يا عمر انت وحشتني بجد
عمر:انا موافق بس علي شرط تحطي الشريحه ديه في جهاز نرمين
سمر: فيها ايه الشريحه ديه
عمر: الشريحه ديه هتمسح كل حاجه ليها علاقه باختي علي حهاز امك
سمر اترعبت لما سمعت كلام دا
عمر: هتسمعي الكلام ولا فركش كل حاجه
سمر: حاضر هنفذ كل الي تامر بيه يا دكري
طبعا اخنا كنا في شارع ورا المطعم شارع دا كان فاضي دايما ومضلم يعني محدش يقدر يشوفنا فيه
عمر:وعشان اشجعك علي مهمتك ديه اكتر هديكي هديه صغيره
وقومت بايسها من شفايفها براحه اوي و رمانسيه وايدي دخلت جوا بنطلون بتاعها وبقيت بلعب جامد في كسها وادخل صوابعي جواه بنت الشرموطه مكنتش لابسه كلوت تخت البنطلون بكانت حركتي سهله وايدي تانيه بقيت بتقفش في بزازها وكسها عمال ينزل افرازاته علي ايدي لحد ما غرقتها وهنا بدات افرك زنبورها براحه اوي وكانت قربت تجيب شهوتها قومت شيلت ايدي من البنطلون وبعدت عنها
عمر: ديه تصبيره بس عشان تفتكريني وقومت لحست عسلها الي علي ايدي
عمر:, لسه طعمك عسل يا سيمو اوعي تلمسي كسك عشان لو اتلمس هعرف انا عايزك تفضلي هايجه كدا لحد بكره
وسبتها ورجعت المطعم وانا بظبط هدومي وبمسح شفايفي وكملت اليوم وتاني يوم العصر وانا علي الكورنيش لقيت تلفون الي عز ادهوني بيرن عليا
عمر:الو با عمار
عمار: برافو يا عمر كل حاجه تمام وكل بيانات الي علي جهاز نرمين بقيت معانا
عمر:, طيب يا سيدي الف مبروك كدا انا نفذت الحزء الخاص بيا فاضل انتو
عمار: متقلقش احنا مش بنخلف ابدا بكلامنا ؛طيب خلاص استني يا عمر اميره بتقولك انت اواي حطيت الشريحه في جهاز نرمين وقالي بصوت واطي شكلها غيرانه
عمر:قولها متقلقش انا شكلي كدا هتوب بعد الي حصلي دا كله
وقفلت السكه وانا بتمطع كدا اول جزء في الخطه اتنفذ ورجعت السكن في معادي ملقتش محمد قولت يمكن نزل الشغل بدري فليست ونزلت المطعم لكن ملقتوش في المطعم عرفت انه اكبد اخد اجازه فروحت لجاسر
جاسر: كويس انك جيت يا عمر خد يا سيدي 1500جنيه مرتبك امضي هنا بالاستلام ومضيت في الكشف جمب اسمي
ودول بقي يا سيدي هديه من نرمين واداني ظرف فيه 15000 جنيه نرمين مستنياك بكره وبتقولك متتاخرش عشان هي كدا هتزعل
عمر:, وانا مقدرش علي زعلها بس انا عايز اخد اجازه اهلي وحشوني اوي عايز ازورهم والكل بياخد اجازات
جاسر : لا انت لا استني كدا اسبوع وبعدين خد اجازتك
عمر: اشمعني يعني اسبوع
جاسر: عشان عادل و ونيس اخدوا اجازه وكدا بقي فيه قله في موظفين معلش اتعب اليومين دول
عمر: ماشي هستحمل يا جاسر وهبقي اروح لنرمين بكره بس مش هشتغل انهارده عشان افك عضمي واجهزلها
جاسر : براحتك يا عمر
وسبته و رجعت علي سكن وحطبت هدومي في شنطتي وطلعت علي موقف السوبر جت
*****************
في القاهره
محمد: يا بنتي مالك خايفه كدا ليه مش انا قولتلك مش هنتاخر
قمر: لا يا محمد وكمان انا مش بحب اخرج من غير ما اقول لماما
محمد:, مفيش وقت يا بنتي الفيلم هيبدا يلا بينا وكمان انتي معايا يعني مفيش خوف يلا بس
قمر:, حاضر
ومشي محمد وقمر و هما بيتحركوا في تليفون جه لمحمد خلاه وشه يقلب ويرجع علي البيت جري
**************************
في بيت ناصر
كان ناصر في المطبخ وقاعد بيجهز الوسكي والمزات عشان سهره نيك قمر وعادل و ونيس وعاطف قاعدين برا علي نار
عاطف : جرا ايه يا عم ناصر في ايه هي المصلحه كل دا لسه مجتش
عادل : اخيرا هننتقم من ابن اللبوه الي اسمه عمر دا انا هفشخ كس امه فشخ
ونيس: كس اخته بقي يا كبير ههههههه
ناصر : واضح انكم بتحبوه اوي
عاطف بغل :, اوي اوي وحياتك
ناصر اشربوا اشربوا خلينا نعلي الدماغ لحد ما خول والشرموطه الصغيره يجوا
وصبلهم كاسات وسكي و شربوا كلهم
**************************
في نفس الوقت في مرسي مطروح
عمر: انا قولت اجي اقعد هنا احسن بكتير من الي السكن المقرف دا
نرمين: اخيرا يا حبيبي حنيت عليا وحشتني اوي يا عمر
وراحت بيساني جامد اوي من شفايفي كل دا قدام عدنان وسمر
عدنان: ايوه يا عم مدلع بس ليه كدا يا عمر ليه تقطع بينا كدا طول الفتره ديه
عدنان : معلش يا عدنان بس كان لازم اقرص ودنكوا شويه عشان تعرفوا اني مش زاي اي حد صحيح امال علي فين
سمر: مختفي بقاله شهر ونص ومحدش يعرف عنه حاجه خالص
عمر: فعلا **** يرحمه بقي كان واد جدع
الكل انصدم في اللحظه ديه
نرمين : انت بتقول ايه علي مات
عمر:اتقتل عيب تقولي مات ديه
عدنان: ازاي
عمر : معرفش ناس ولاد حرام طلعوا عليه في جبل سبتواه واقلواه وفي اشاعه انهم اخدوا جثته شرحوها
سمر : مين الي عمل كدا انطق مين
عمر: انا يعني كنتي عايزه يقتلني عيب يا سيمو
وبصيت في ساعتي علي العموم جه الوقت المناسب يلا سلام
ورميت ازازه كان فيها سائل كدا اول ما انكسر طلع بخار جامد انا كتمت نفسي وجريت وخرجت من الفيلا وكانت في عربيه مستنياني ركبتها ومشيت بسرعه وكان في عربيات شرطه كتير رايحه ناحيه بيت نرمين واحتا عند باب القريه سمعناه صوت ضرب نار
عمار: اهدي كدا خلاص كل حاجه خلصت
عمر: فعلا فكره محلول هلوسه دا احسن بكتير
عمار: التقرير هيكتب انهم حاولوا يقاوموا أثناء القبض عليهم وحصل تبادل لاطلاق نار سهله خد بالك يا عمر لازم نلحق قمر عشان مرات عمك هتنفذ الانهارده انا بعت الرجاله عشان يجيبوها وكدا يبقي احنا نفذنا كل الي اتفقنا عليه
فضلت ساكت وانا باصص علي منظر البحر وانا مبتسم كانت لحظه جميله اوي وانا حاسس بان كل شئ اخيرا انتهي
مخرجتش من سرحاني غير علي صوت عمار وهو بيصرخ وبيقول: بتقولوا ايه لقتوهم مقتولين ازاي طيب اخرجوا من المكان فورا يلا وسيبوا كل حاجه زاي ما هي واول ما تبقوا في امان بلغوا البوليس يلا
عمر: بتزعق ليه
عمار: لقوا عادل و ونيس وعاطف وناصر ميتين في شقه ناصر
عمر: طب وماله
عمار: انت ليك يد في الي حصل
عمر: اطلع بينا علي القاهره وهناك هتعرف كل حاجه
طلع عمار بينا علي القاهره وكان بيسوق بسرعه جنونيه بس كان محترف بصراحه وصلنا قاهره في تلات ساعات بس ولما وصلنا قولتله يطلع علي ستار باكس في زمالك طلع بينا وركن ونزلنا واول ما دخلت لقيت علي بيشاورلي
روحتله وحضنته جامد اوي وعمار جه سلم علي علي وقعدنا
عمار: ممكن افهم في ايه بظبط
بصينا انا وعلي لبعض وضحكنا
علي : طيب يا سيدي نرجع فلاش باك ليا الاول
بعد ما خرجت من عند نرمين في يوم اختفاء عمر اتاكدت انها مساله وقت ونرمين هتخلص مني يا اما سجن يا اما القتل فطلعت علي الجبل لناس عرباويه حبايبي في مطروح وهناك قبلت شيخ رشوان شيخ القبليه واتعهد انه يحميني من شر اي حد يقربلي مقابل اني اساعده ياخد الاثار الي في مخزن نرمين واتفقنا مع بعض علي كدا وطلبت منه يراقب سكن بتاع عمر عشان اكيد هيظهر وفعلا بعد اسبوع ظهر عمر وكان لازم اتواصل معاه وفي اليوم رجوعه فضلت تحت البيت لحد ما لقيته نزل الفجر مشيت مراه واخد بالي ان في ناس بتراقبه كلمت شيخ رشوان وطلبت رجاله وفعلا بعت رجالته خلصت من مراقبه وعمر بيتمشي علي الكورنيش خبط فيه واديته موبيل عشان يقدر يكلمني عليه مخصوص من غير ما يكون عبدو راكب تلفون عمر لحد ما عمر قعد يومين وكلمني وهنا حكالي علي كل حاجه واتفاقه مع عز باشا واني لو قدرت اساعده في انه يوصل لرقبه نرمين يبقي دخلت دايره عز باشا وكسبت روحي واماني وسمعت خطته الي كان اهم جزء فيها ان نرمين تعرف ان عمر خلاص بقي ناوي علي الغدر وانا في اليوم الي عمر ادي لسمر الشريحه دخلت فيلا نرمين وحطيت فلاش سحب الهارد كله وبعد كدا حطيت الفلاش في جيبك يا عمار من غير ما تحس انت اه راجل جامد وصعب حد يقربلك بس مكنتش هتشك ابدا في راجل العجوز الي كان بيتمسح فيك طالب الصدقه هههههههه
عمار: احا يعني انت ممشتش علي خطه عز باشا وعملت كل دا من غير ما نعرف
عمر: اكيد لان نهايه الي عز باشا كان عاوزوا مكنش هيخليني اوصل لطريقه احمي بيعا اختي
عمار : انا وعدتك اني هحمي عيلتك
عمر: بس مجبتش سيره اي حاجه تخص الصور والفيديوهات الي اتخادت لاختي وكان دا هيكون ردك عليا عشان كدا لازم اتصرف
تعب اكتر من سنتين كان هيروح هدر بسبب حربكم بس عارف ايه احسن حاجه طلعب بيها من وراكم معرفتي بعلي
عمار: عملت كدا ازاي وايه علاقتك بقتل العيال ديه
عمر : لا انا بقي هرجع فلاش باك طويل شويه من حوالي سنه ونص او سنتين
فلاش باك
كنت قاعد في شقتنا بلعب علي كمبيوتر لحد ما لقيت جرس الباب بيرن قومت فتحت لقيتها نور بنت عمي وكانت بتعيط
عمر: نور مالك في ايه فهميني بتعيطي ليه
لقيتها جريت حضنتني وبقيت بتعيط جامد
دهلتها وقفلت الباب
نور: تعالي ندخل اوضتك مش عايزه حد يسمعناه
عمر: طب تعالي ودخلنا اوضتي وقفلنا الباب
نور: عمر امي عايزه تدمر العيله وتدمرنا كلنا
عمر: تدمر ايه بس وتعمل ايه اهدي يا نور انتي من ساعه اخر مره كنا في البلد وانتي مش طبيعيه وكنتي بتعيطي جامد جدا ومحدش عارف فيكي ايه قوليلي انا اخوكي
نور: نهي حاولت تقتلني بعد ما شوفتك وانت زانقها في بير سلم عندهم وقولت لامي وساعتها مارست معايا السحاق هي ونرمين بنت عمتك وعرفت ان امي بتخون بابا مع علي ابن عمها ومتفقه معاه ان عمي علي يحاول يقرب لطنط نورا عشان ينكها وماما تغوي بباك عشان تسيطر عليه وعايزه تقتلك او تخليك تدخل السجن
انا ساعتها مكنتش مستوعب الكلام الي هي بتقوله صدمه ورا تانيه خلتني خلاص مش قادر اتصور كم المصايب وكم الشر الي موجود حوليا
عمر: وانتي مقولتيش الكلام دا لابوكي او لجدك ليه
نور:محدش هيصدقني يا عمر وماما ممكن تقتلني ديه حابت واحد عشان يغتصبني علي سريري وصورتني وهددتني لو كلمت هطلع الفيديو وهبان كذابه وخلت محمد اخويا يتناك من رجاله امي مستعده تدمرنا كلنا بس عشان تحقق الي هي عايزه انا خايفه اوي يا عمر
عمر: وليه مقولتليش دا من بدري ليه
نور: عشان امي اتفقت مع نهي انها تعمل انها تقتلني وتفهمني انك انت الي ظبط كل دا وانا كنت خايفه منك اوي لحد ما عرفت ان امي هي الي دبرت دا
عمر: طب اسمعيني انتي تسيبي شقه ابوكي وتنزلي تقعدي مع جدك تحت ومتجبيش سيره الموضوع دا لاي حد مهما كان مين واوعي ابدا حد يعرف اني انا وانتي بنكلم انتي بتكرهيني فاهمه واي حاجه امك تطلبها منك تقوليلي
نور : حاضر
ونزلت نور بسرعه تحت عند جدي وفعلا نفذت الي قالت عليه وانا بدات اعرف كل حاجه بتحصل حوليا ولاني كنت لسه في نظر الكل عيل صغير محدش كان مهتم بوجودي وعشان كدا كنت بعرف كل اسرار وخبايا العيله وبدات اركز مع قمر اختي. اهتم بيها هي وكريم لان هما نقطه ضعفي لحد ما محمد عرفني علي ناصر ولما قولت نور عليه قالتلي ان هو دا الي اغتصبها وان امها ناويه تخلي كل المصايب تحصل عن طريقه لانه دراعها اليمين فقربت لناصر اوي عشان اقدر اعرف هما ناويين علي ايه وروحت اخد نسخه المفتاح الي في عداد وعملت عليه نسخه ليا ولان كان مفتاح صعب يتعنل زايه كلفني كتير بش انا ابويا مكنش بيقولي لا في الفلوس لانه بيثق فيا
لحد ما جينا بعد الموضوع دا بسنه نور جات وقالتلي علي علاقتها بمنير وانها بتعمل معاه سكس فون ودا بسبب ان فتحه طيزها كانت دائما بتحرقها من ساعه ما اتفتحت طبعا اتعصبت عليها وضربتها بس بعد كدا قولتلها انها تنفذ كلام امها بظبط والخطه اتنفذت وعرفت قدام نجلاء ان منير دا بيبتز نور ولازم اخلص منه كلمت جماعخ صحابي وخليت محمد معايا عشان يكون شاهد علي اىخوار ويقول امه وقطعت زبره بجد لاني كنت عايز انتقم منه عشان الي عمله في نور وانه باعها وغواها وخليت محمد يعلق اخت منير عشان اردله القلم وكمان عشان اقدر اخلي محمد يحس برجولته شويه وانه نياك مش متناك بش مفيش فايده وكانت خطه نجلاء انها تقفشني انا ونور وانا بنيكها عشان باقي خطه تكمل كانت ديه المره الوحيده الي نكت فيها نور بجد بس حقيقي استمتعت بكس نجلاء اوي المهم ان بعد سفري حصلت شقلبظات نرمين والعيال الي في سكن متوقعتش للحظه ان نجلاء تستخدمهم وكمان نرمين تفكر تستخدم اختي عشان اكون ملكها روحت خبط الروس في بعض بعد ما علي كشفلي ان عبدو شغال مع نرمين وبيراقبني من بدري قدرت اعرف ان صور اختي اتبعتت ليهم عشان يهيجوا ويتاكدوا ان محمد يقدر ينفذ وانا كنت ناوي اني استعين بصاحبي عشان يهكر جهاز عبدو ونرمين لكن انت واميره ظهرتوا كان القدر حطكوا قدامي ولقبت حد يقدر ينقذني من نرمين وانا افوق لنجلاء ولما رجعت اتواصل مع علي طلبت مته يجبلي اعشاب مخصوصه تدوب في الشرب وملهاش طعم ولما عرفت انهم خلاص هينفذوا ونرمين عايزاني في بيتها وجاسر مش موافق علي سفري اتاكدت ان التنفيذ خلاص قرب اوي سفرت قاهره بسرعه ودخلت شقه ناصر بليل وانا لابس جوانتي ومعايا المفتاح اساسا و انا عارف ناصر بيحط ازايز البيره فين وحطيت جواها الاعشاب وخرجت جري ورجعت علي مطروح منها نرمين متشكش فيا ومنها معايا حجه غياب لو اسمي جه في تحقيق مرات عمي مش مصمونه برضوا ولما محمد كتن واخد نور اختي عشان يوديها ليهم اتصلت بيه وقولتله انهم تقتلوا وبلاش يروح بدل نا يلبس مصيبه فرجع جري اما كنت متاكد ان في سر ورا سفره المتكرر لقاهره ونور اكدلتي دا لما قالتلي ان محمد كان بيحاول يقرب لقمر ويحميها من امه وهنا صوره وضحت وبس يا سيدي اول مره اقتل فيها حد لكن هما يستاهلوا دا
نرجع من الفلاش باك
عمار : اما في حاجات مش فاهمه
عمر: ملكش دعوه هما فاهمين
عمار: هما مين دول
عمر: انت مالك يا عم انت
عمار: طب مفهمتش دلوقتي ايه لازمه شريحه الي انت اديتها لسمر مدام علي خلص
علي: متبقاش غشيم ما عبدو مراقب جهاز نرمين والفلاس الي حطيته بيلغي تاثير الهكر مؤقتا لكن شريكه الي سمر اخدتها ترجع كل حاجه زاي ما كانت وكان محدش لمس الجهاز مع ان في حاجات متغيره
عمار: يا نفوخي طب دلوقتي خلاص انت داخل داخل علب ثانويه العامه ناوي علي ايه
عمر: ناوي علي كتير
وبعد ما قعدنا مع بعض شويه سبتهم ومشيت وروحت وطلعت لنجلاء شقتها ولقيتها قاعده بتولول ومحمد قاعد جمبها خايف
عمر: مالك يا مرات عمي ايه حد مات ولا ايه ههههههههه معلش خيرها في غيرها مع ان مفيش غيرها اصلا
نجلاء : مين قالك دا فيه غيرها كتير اوي يا ابن نورا وانا مس هسيبك غير وانا قتلاك ومشرمطه اختك النجسه
مسكتها من شعرها جامد
عمر: نجاسه ديه لامثالك يا متناكه واياكي تفكري تقربي لعيلتي تاني عشان متلاقيش فضايحك في كل حتي وعني هيطلقك وابوكي هيدفنك وعلي مش هيفكر حتي يقف جمبك اصله واطي زيك غوري
وونزلت سلمت علي جدي وقولتله اني خلاص اخدت الخبره الي نفسي فيها والدروس الثانوي علي الابواب ودخلت الثانويه العامه ومحصلش اي شئ نثير غير ان علي اشتغل مع عز *** وعلاقتي بيه بقيت اقوي بكتير من الاول وعدت الايام وجبت مجموع 80% و مقدرتش احقق حلمي ودخلت زراعه بدل علوم وقدمت في زراعه وكان أول يوم ليا في كليه دخلت لقيت اخر شخص اتوقعه
اميره روحت عليها
عمر: انتي بتعملي ايه هنا
اميره: دخلت زراعه زيك يا سيدي خلصت حوراتك كلها
عمر: يعني شوبه منها
اميره: وناوي علي حورات تانيه بقي
عمر: الكليه هتبقي كلها حورات يلا بينا نشوف محاضراتنا
مين يعرف بقي هيحصل ايه في حياه عم بعد ما دخل الكليه وشاف كل دا وهو لسه سنه صغير
الجزء الاول
سعات كتير بسال نفسي ايه الي وصلني لكل الي انا فيه دلوقتي ويا تري هفضل كدا ولا ممكن أخرج من الدائره الغريبه الي انا دخلت نفسي فيها الاول اعرفكم بنفسي انا عمر عمري 30 سنه من القاهره دلوقتي انا صاحب واحده من اكبر شركات الاسمده في الوطن العربي اسرتي مكونه من ابويا عادل وعمره 60 سنه وامي نورا عمرها 50 بس عمرك ما تقدر تديرها سن دا قوامها ممشوق بشرتها بيضاء زاي اللبن وبزازها مشدوده وكبيره وطيزها متوسطه بس لما بتمشي بتترج بطريقه تخلي اجدعها زبر يقف احترام ليها واخويا كريم اصغر مني ب6 سنين بس دماغ في هندسه ودلوعه العيله بتاعتنا اختي الصغيره قمر وهي اسم علي مسمي بشره بيضاء وعيون الملونه والعود الفرنساوي بزازها وطيزها متوسطه بس كسها الاحمر ملوش حل تبقي عايز تأكله هي ديه اسرتي الي جابها وحال العيله كلها اتشقلب من كام سنه بسببي.
الحكايه بدأت وانا عمري 17 سنه شاب محترم وابن ناس من اسره بسيطه عشان كدا كنت بشتغل عشان اقدر اساعد والدي في المصاريف كنا قاعدين في بيت عيله و جدي بيحب يجمع العيله كلها في بيته يوم في الاسبوع وكان ابويا ليه تلات اخوات ولاد واخت بنت
عمي هشام ودا كان اصغر. من ابويا بسنتين كان موظف في وزاره شباب راجل حازم وصعب ومن أقل حاجه بيتعصب ومراته نجلاء ست بيت بس فرسه زاي ما الكتاب بيقول وبنته نور وابنه محمد و دول اقرب اتنين ليا لأنهم بس ولاد عمي لكن هما اخواني في رضاعه وعمي تاني هو اشرف دا فاتح محل قطع غيار سيارات وعايز في الشرقيه هو ومراته رشا عشان كدا مش بنشوفهم غير لما بنسافر ليهم وعمي تالت عمر ودا اخر اخواته واكتر واحد العيله بتحبه وكلنا متعلقين بيه لكنه شغال في نوبه في سياحه وعمتي رباب وديه عندها تلات بنات نرمين ومريم وساره وعاشين في شرقيه مع عمي في بيت العيله هناك .
في يوم العيله كلها متجمعه جيت انا ومحمد من برا كنا في شركه بندور علي شغل عشان نقدر نساعد في مصاريف وبعد ما جينا وقعادنا
جدي: عملتوا ايه يا ولاد
انا: الحمد**** يا جدي لقينا شغل في مطعم كويس بس في مشكله
عمي هشام: مشكله ايه اوعي يكون في حاجه مش مظبوطه في شغل دا ياض
محمد ؛ اهدي يا بابا شويه عمر مقالش كدا كل الموضوع أن شغل في مرسي مطروح وهنسافر بعد اسبوعين
عني هشام: ومين بقي يا روح امك الي قال إنكم هتسافروا ولا انتو فاكرين انكوا ملموس كبير
انا طبعة قاعد ماسك نفسي من كلام عمي وعايز ارد عليه لكن مش قادر احترام لجدي وابويا لكن بعد جمله ديه طحت فيه
انا : بقولك ايه يا عمي ابنك عندك اعمل في الي انت عايزه لكن أنا ولله ابويا **** يخليه عايش لسه مجرلوش حاجه عشان تقولي اعمل ايه. معلش ايه. كلمه ابويا هي الي تمشي عليا
وسبتهم ومشيت ومحمد جه ورايا قبل ما أبوه يطيح فيه بسببي وروحنا قعادنا في صالون عشان نتفرج علي تلفزيون وكل ستات كانت هناك
محمد : **** يخرب بيتك دا انا ابويا هيولع فيا انهارده بسببك
انا يا عم ميبقاش قلبك خفيف وبصراحه انت ابوك بوق ولا بيعمل حاجه احنا عايزين نشتغل يا عن ومكسب بالحلال عيب دا
طبعا كل الاذان الموجوده في الغرفه كانت مركزه معانا ومره واحده لقيت نور طاحت فيا
نور :ما تحترم نفسك يا عمر انت ازاي تتكلم عن بابا كدا انت اتجننت
انا : اه عندك مانع انتي مش شايفه ابوكي عمال يعمل ايه كل الي عايزه أنه يعمل فيها سي سيد
امي: بس يا ابني مينفعش كدا دا عمك برضوا
انا : ماشي يا ماما انا هقوم اطلع فوق احسن من كلام دا
نور: وانا كمان طاله اجيب موبايلي زمانه اتشحن
نجلاء : ماشي يا حبيبتي بس انزلي بسرعه عشان جدك ميزعلش
نور : حاضر
طلعت انا ونور وكنت انا ساكن في دور التاني ونور في دور التالت وانا طالع وقفت قدام باب شقتي ونور طلعت قدامي ورحت طلعت وراها وهي يا دوب فتحه باب شقه زقتها ودخلت جوا شقه وهي بتبصلي بخوف وبتقولي في ايه يا حيوان انت
روحت مسكتها من شعرها جامد وانا بقولها بقي انا يا شرموطه تزعقيلي قدامهم تحت لقيتها بتبصلي وعينها كلها دموع حقك عليا يا حبيبي بس انت عارف اني لو موقفتش في صف بابا هو بيعمل ايه
اوصفلكم نور (جسم كرباج زاي امها طولها وسط و وزنها حوالي 65 كيلو بشرتها قمحي وعليها بزاز كبيره قد بطيخه صغيره وطيزها كبيره ومدوره وفخاد مصبوبه حاجه كدا ملهاش حل )
روحت قافش في بزاز نور جامد وقولتلها والي بيكيف خرم طيزك يا متناكه ميتسمعش كلامه قالت دا انت سيدي يا عمر وانت عارف انا بحبك قد ايه وروحت واخد شفايفها في بوسه طويله طلعت فيها غلي من عمي وكلامه بس كنت حنين مع نور بمشي أيدي علي ضهرها ودخلت ايدي جوا البنطلون لحد ما وصلت لخرم طيزها ورحت رزعها بعبوص خلتها تتنفض قولتلها افعلي بسرعه انا هموت عليكي قلعت البلوزه الي كانت لبساها والبنطلون وكان تحتيهم برا ابيض وبانتي من نفس اللون علي لون جسمها القمحي كان شكلها يهبل روحت هاجم عليها وقلعتها البرا وفضلت ارضع بزازها بنهم شديد وأشد في كلماتها واعضها بروحها وهي عماله تتاوهه من الي بعمله وايدها بتلعب في وبس من فوق البنطلون رحت قلعته هو والي كسر عشان تقدر تاخد راحتها واول ما قلعت نزلت علي زبري وفضلت تمص فيه باحترافيه وانا قعد علي كنبه ونستمتع اوي بمصها ليا مكنتش عارفه تدخل زبري كله في بوقها هو طوله عادي حوالي 15 سنتي لكنه تخين وعريض فضلت تلعب بلسانها في رأس زبري لحد ما جبت اخري وروحت مقومها ومقلعها البانتي ومخليها وضع الدوجي ونزلت الحب كسها والحرم طيزها الي مجنني وفضلت الحس في كسها وافتح شفايف كسها والحس فيه من جواه والعب في زنبورها بايدي لحد ما هاجت خالص روحت تافف علي خرم طيزها
ومدخل زبري مره واحده في طيزها وصرخت صريخ هيام علينا المنطقه لولا أني دفنت وشها في مخده الكنبه وفضلت انيك براحه واحرك زبري جوا طيزها وهي بدأت تهدي وتتمتع
نور :ااه اه نيك جامد يا عمر افشخ لبوتك
،انا: انا هفشخ كسمك با شرموطه عشان تعرفي بعد كدا تزعقي فيا قدامهم تاني
نور : اه عاقبني ايوه عاقب كلبتك
روحت شاددها من شعرها ووفضلت انيك فيها جامد وفضلت انيك فيها حوالي ربع ساعه هي عماله تتلوي تحتي من الالم والمتعه وانا خلاص قربت اجيبهم لقينا باب الشقه بيتفتح
يا تري مين الي فتح الباب وايه الي هيحصل مستاني اعرف رايكم عشان هو يهمني جدا
طبعا اسف لو جزء مفيش فيه جنس كتير وكله كلام بس دا عشان الجزء الاول ولازم اعرف شخصيات وطبيعه علاقه بطل قصه بكل الي حواليه واتمني الجزء دا يعجبكم والاجزاء الجايه
الجزء الثاني
اولا انا بحب اشكر كل ناس الي شجعتني أن أكمل كتابه القصه انت. متعرفوش دعمكم عمل ايه بجد فيا وخلاني متلهف اني انزل الأجزاء الجايه في اسرع وقت وبشكل يليق بمنتدي كبير زاي العنتيل واتمني الجزء الجديد يعجبكم واستمتعوا بيه
اخر مره وقفنا وانا بنيك نور في طيزها وكنت خلاص قربت اجيبهم لكن باب الشقه انفتح فجاه وكانت مرات عمي نجلاء اول ما شوفناها نور وهي بتترعش وبتحاول تجيب هدومها عشان تغطي جسمها وانا زبري لسه واقف مش عايز ينام غير لما يجبهم ونجلاء مرات عمي لسه واقفه مكانها مصدومه من الي شافته ويا دوب كانت لسه هتصرخ روحت حطيت ايديا علي بوقها وشدتها جواه شقه وقفلت الباب وقولتلها طنط نجلاء ارجوكي اهدي وانا هفهمك
نجلاء : تفهمني ايه يا عرص انت يتمسك بنتي بتنيك اختك يا حيوان بقي انا ااتمنك علي بنتي وبيتي وانت تنيكها وراحت ناحيه نور الي كانت لتحاول تلبس هدومها وهي عماله تعيط قامت جيباها من شعرها وهي بتقولها وانتي يا شرموطه بتتانكي من ابن عمك كيك واكلك اوي يا متناكه انا هقول ابوكي وهو يخلص عليكوا انتو الاتنين ونزلت عليها ضرب بالاقلام ومع تاني قلم روحت عشان احوشها وأبطل ضرب بدل القلم ما يجي في نور جه علي وشي
انا سعتها خلاص دنيا بقيت قدامي اسود وبقيت شبه الطور سمي وموتي حد يمد أيده عليها روحت لوي أيدها ورا ضهرها جامد وانا بقولها جرا ايه يا لبوه مالك هو احنا عشان ساكتين هتسوقي فيها يعني بنت طالعه شرموطه لمين ما اكيد ليكي يا متناكه وعشان كدا زاي ما اتمتعت بطيز بنت هتمتع بكسك وطيزك يا لبوه وروحت زقيتها علي الكنبه الي كنت لسه بنيك بنتها عليها وغرقانه بعسل كسها وروحت هاجم عليها ومقطع الجلبيه الكانت لبساها و بنت الشرموطه مكنتش لابسه اندر تحت الحلبيه ويا لهوي علي الكس الي شوفته كس مربرب ولونه ابيض ولقيت كسها بينزل عسل قولت بس يبقي شرموطه بترسم الدور علينا وهي هايجه اصلا روحت حاطط أيدها الاتنين ورا ضهرها وهي عماله تعافر وتقولي ابوس ايدك يا عمر سبني بلاش تنكني مش هقول عمك علي حاجه بس بلاش تنكني ابوس ايدك بصيت لنور قولتلها ما تقومي يا لبوه تساعديني ولا هتفضلي متنحه لحد ما نتفضح راحت جات نور ناحيتنا وقولتلها انزلي الحسي كس امك بدأت نور تلحس كس امها نجلاء وهي عماله تعافر وتقاوم بس انا اقوي بمراحل ومش قادره عليا ونور محترفه عماله تلحس في كس امها وتطلع علي زنبورها وتعضه وترجع تفتح شفايف كسها وتلحسه من جوا وهي بتدخل لسانها في كس نجلاء ونجلاء خلاص بدأت تخف حركتها شويه وبدات تتمتع بلحس بنتها روحت انا نازل علي شفايفها وفضلت ابوس فيها براحه وحنيه عشان تهيج زياده و نزلت علي رقبتها ابوسها وهي كانت خلاص بطلت معافره وبدأت تتجاوب معانا فسيبت اديها وروحت قافش في بزازها جامد ولسه هطلع بزازها من البرا لقيتها خبطتني بعصايا كانت جمبها انا طبعا قومت من الالم وانا ماسك راسي ونور كمان قامت تبص عليا ونجلاء استغلت دا وقامت تجري علي اوضتها عشان تستخبي فيها روحت جريت وراها وصدرت رجلي وهي بتضغط علي رجلي بالباب حسيت أن رجلي هتتكسر روحت خبط الباب يكتفي وهي من قوه دفع اتكعبلت وانقلبت علي سريرها وانا روحت نطيت عليها ورشقت زبري في كسها وفضلت انيك فيها بعنف وغل وهي تحت مني بتعيط مش قادره تعمل حاجه وانا مطولتش لأن ديه كانت اول مره ليا انيك واحده من كسها عشان كدا جبتهم بسرعه في كسها وقومت من عليها وهي لسه نائمه علي سرير مش قادره تتحرك وابني خارج من كسها روحت جيت موبايلي وصورتها كام صوره وهي كدا وقولتلها لو اتكلمتي مع حد أو قولتله فضحتك هتبقي بجلاجل وعمي قبل ما يفكر يقتلني أو يقتل بنت هيكون مخلص عليكي انتي اسكتي وحافظي علي بيتك احسنلك وبعد ما الكل ينام تطلعي ليا علي سطح ولو مجتيش مش هيحصل طايب سامعه
نجلاء بكل خوف : سامعه هعمل كل الي بتقول عليه
اول ما خرجت لقيت نور بتلعب في كسها ولسه عريانه قولتلها يا شرموطه قومي نضفي المكان بدل ما نتفضح وانا هريحك بعدين يلا
نور: مش قادره يا عمر شكلك وانت بتنيك ماما كان حلو اوي وطعم كسها كان حلو تعالي كدا دوقه
جات تحيتي عشان تبوسني روحت زاقتها وقولتلها كفايه شرمطه يا وسخه بدل ما تحصل مصيبه تانيه يلا نضفي الدنيا وانا طالع فوق اريح واطلع علي سطح استني امك هناك وبعد هي ما تتطلع بساعه انتي كمان تطلعي فاهمه قالتلي فاهمه بس انت هتعمل ايه قولتلها هتعرفي لما تطلعي
وسبتها وطلعت وانا مبسوط بنيكه الي جات علي غافله ديه وانبك مين كمان مرات عمي الفرسه صحيح نسيت اوصفلكوا مرات عمي ( نجلاء بشرتها بيضاء اوي تحسها بتلمع وشعر البني الي شبه الحرير مهامه بجسمها اوي وزنها مش عالي هي مربربه شويه بس من غير كرش وعليها بزاز كبيره شبه المدافع وطيز كبيره ومدوره ) معلش بقي ملحتش اوصف كنت مشغول شويه معاها فوق نرجع لموضوعنا طلعت شقتي ودخلت اوضتي وانا فرحان وعمال افكر هعمل معاها ايه فوق وفجاه بدأت أفكر في عواقب الي عملته للاسف الانسان لما بيكون فرحان بحاجه عملها بينسي يحسب خطر من الي عمله وساعتها تيجي دنيا تفوقه وتضربه علي قفاه عشان تقوله البس يا حمار قعدت افكر مرات عمي لو اتجرات وقالت عمي اي لو طلقها بس انا مش هسلم لا من غضب عمي ولا ابويا والموضوع هيتعك علي الاخر مبقتش عارف اعمل ايه قولت استني لحد ما بليل واطلع السطح ولو طلعت نجلاء يبقي مش هتقول حاجه ؛ روحت المطبخ عملت كوبايه قهوه وفضلت العب علي موبايلي اضيع وقت وبعدها نزلت اتمشي في شارع لحد ما ليل دخل علينا وكانت ساعه 11 لقيت ابويا بيرن عليا قولتله اني كنت بتمشي ومحستش بالوقت وانا جاي في سكه طبعا روحت وانا خايف لا مرات عمي تكون قالت حاجه اول ما دخلت من باب العماره طلعت البيت لقيت ابويا وامي نايمين واختي قاعده بتتفرج علي تلفزيون فضلت قاعد معاها شويه بنكلم ونهزر وبعدين قولتلها اني مخنوق وطالع السطح شويه وبعدين هنام طلعت فوق علي سطح وفضلت قاعد حوالي ربع ساعه ولقيت نجلاء طالعه ولابسه روب وقفلاه وقفت قدامي
نجلاء : عايز ايه يا عمر مش كفايه الي انت عملته فيا دا حرام عليك دا انا حتي زاي امك زاي ايه دا انا امك فعلا ونور اختك الي بدل ما تاخد بالك منها تروح تنيكها ليه حرام عليك وفتحت في العياط جامد وبصراحه انا من اكتر الناس الي بتتختق من العياط بس بحب الي بيجي بعده روحت ناحيتها وفضلت اطبطب عليا وقولتلها يا نوجه انتي مش فاهمه حاجه خالص كل الي حصل دا غصب عني صدقيني انا خفت لما قولتي انك هتقولي لعمي معرفتش اعمل ايه وانتي ضربتيني وانتي عرفاني مش بطيق حد يمد أيده عليا وموضوع نور انا عملت كدا لاني بحبها اوي وكان نفسي لجوزها وتبقي مراتي
نجلاء مراتك ازاي وهي اختك يا مجنون انت
انا : ما انتي وامي السبب حد قالكم ترضعونا احنا الاتنين ليه الانسانيه ال جيده الي حبتها والي حسيت انها هتعوضني عن كل الي فات في حياتي تبقي اختي
نجلاء حطت أيدها علي وسطها وهي بتقول : الي فات في حياتك هو انت شوفت ايه في حياتك يا حته عيل
انا :, احا كل الي عملته فيكي دا وعيل شكلك كدا عايزه جوله تانيه عشان تعرفي العسل يقدر علي ايه
لقيت جلاء بتبصي حتي بصه خلت زبري يقف في ثانيه وهي بتقول بصوت كل محن : اتلم يا واد دا انت غشيم انا ست رقيقه واحب الي يعاملني بالهداوه مش يهبد فيا زاي الطور دا انا كسي اتهري بسببك بس أن جيت الحق زبرك كيفني شويه اهو احسن من العرص الي تحت الي زوبره قد ضياع وبيجب بسرعه
انا : اه هو عشان كدا عصبي بيحاول يداري خيبته
قالتلي اه يا اخويا المهم هتمتعي المره ديه ولا هتطلع طور
قولتلها دا انا هخليكي تشوفي ال يا انهارده روحت واخدها علي أوضح فوق سطح كنا عاملنها عشان لما بنحب نقعد فوق اول ما دخلنا الاوضه لقيتها فكت الروب لابسه قميص نوم اسود قصير بالعافيه مداري كسها ومبين جزء من طيزها وومفتوح من الجنابة ومكنتش لابسه تحته برا طبعا لحم الابيض دا وهو عليه قميص زاي دا كانت فرسه علي حق روحت واخد شفايفها في بوسه حنينه اوي وكانت ايدي بتلعب في بزازها براحه فضلنا كدا حوالي خمس دقائق وانا عمال ابوس في شفايفها وانزل علي رقبتها كانت ريحتها حلوه تدوخ قومت وقلعها القميص وفضلت بالاندر بس نيمتها علي سرير ونزلت علي بزازها ارضعهم جامد اوي وافرك حلمات بزازها بايدي وهي تتاهوه ااااه أرضه كمان يا عمر مش هي ديه البزاز الي كنت بترضع منها زمان اااه أرضع من بزاز امك ومتعها كلامها هيجني فشخ فضلت ترضع في بزازها وبعدين نزلت علي بطنها بفضلت الحس فيها ودخل لساني جوا سرتها وهي تصوت من المحنه الي هي فيها وكسها بقي غرقان وفضلت نازل لحس لحد ما وصلت الكنز كسها المربرب المره ديه هتمتع منه بمزاج قلعتها الاندر ونزلت الحس كسها اول ما لمسته بلساني حسيتها اتكهربت وانا تهت في طعم عسلها كان طعم كسها وريحته حلوه اوي ومفيش زيها نزلت الحس كسها بنهم شديد اوي وهي تتأوه وانا مش عاتقها وتفضل تقولي حرام عليك دخله بقي مش قادره وانا ولا هنا دخلت صباعين في كسها وفضلت انيكها بيهم وهي بقيت خلاص بتتلوي تحتي وتصوت وتشخر انا مش مصدق ايه المره الهايجه ديه معقوله ديه نجلاء مرات عمي المحترمه مركزتش اوي لاني لقيت شلال عسل انفجر في وشي غرفتي وفضلت اشرب من عسالها كان طعمه حلو اوي نقومت وقفت وقلعت هدومي كلها وهي اول ما شافت زبري نزلت تمص فيه باحترافيه وانا مستمتع اوي ولقيتها نزلت علي بيوضي وتلحش فيهم هيجنني بنت الوسخه وهي بتبصلي بطريقه بنت متناكه كنت خلاص هجيبهم روحت منيمها ودخلت زبري في كسها وفضلت انيك فيها براحه وبعين اسرع لحد ما قربت اجيبهم لقيتها بتقولي استني شيل زبرك من كسي قولتلها ليه قالتلي اعمل كدا بس شيلت زبري وهي قعدت تمصه شويه تمص بيوضي شويه وانا مش فاهم في ايه ولقيتها طلعت علي شفايفي وفضلنا نبوي بعض لقيتها بتقولي خلاص دخله ونيك براحه دخلته في كسها وفضلت انيك براحه وهي عماله تقول **** كمان يا حبيبي نيك كمان نفسي عمك العرص يبقي شايفك وانت بتنكني اااه قولتلها شكلك بقالك مده متنكتيش يا لبوه وفضلت ادق فيها جامد لحد ما جبتهم في كسها وهي كانت لسه فضلت تلعب في كسها حوالي دقيقتين وبعد كدا جابتهم ولقيتها باصتلي وبتقولي متشكره اوي يا حبيبي علي نيكه ديه انت رجعتني لدنيا قولتلها عجبتك باستني من لوفي وقالتلي انت جامد ويجي منك بس لسه شويه قولتلها يعني ايه
نجلاء : اول حاجه لازم تتعلمها انك متجبش غير لما ست تجيب الاول غير كدا الست هتركبك حتي لو كنت عنتيل معاها من دقيقتين تاني حاجه مينفعش تجيب لبنك في كس ست ممكن تحمل منك وتلبس مصيبه يا حمار انا عشان مركبه لولب مش فارقه معايا لكن غيري ممكن ميعملش حسابه فهمت قولتها اه فهمت شكلك كدا هتعلميني حاجات كتير قالتلي اصبر بس وهتشوف هخليك لو نمت علي اجدعها فرسه تخليها تحلف وتتحالف بيك بس المهم بقي قولي
انا : ايه يا عسل ااؤمري
نجلاء : ايه موضوع انك بتحب نور ومن أمته وانت بتنيكها
انا : يا ديه حكايه طويله شويه بس متعبه بصي يا ستي الموضوع بدأ ..............
وهنا ينتهي الجزء بتاعنا وهنعرف ازاي انا بقيت انبك نور وايه الحكايه المتعبه ديه
انا حابب اشكركم تاني علي تفاعلكم مع القصه لانه فعلا بيشجعني جدا جدا اني اكمل واي حد عنده ملاحظات سواء الجاليه أو سلبيه علي قصه يقولها لان اكيد رايكم بيفدني جدا
الجزء الثالث
انا : ياا ديه حكايه طويله اوي ومتعبه بصي يا ستي الموضوع بدأ لما كنت في تانيه ثانوي وحققت الي كنت عايزه وكونت فريق خاص بيا لقيت هناك البنت الي كنت بحلم بيها دائما كانت جميله وطيبه ورقيقه خطفت قلبي بس كان صعب تلاحظني اديكي شيفاني بكرش ومش مهتم بشكلي أو مظهري كان الموضوع صعب فضلت اعافر واخد بالي منها ومن تصرفاتها وتساعدها لحد ما قدرت اخليها تحبني كنت بحب اتكلم معاها في اي حاجه المهم اسمع صوتها ومع اني كان نفسي فيا جدا وكنت بشتهيها لكن عمري ما عملت حاجه تبين دا كنت عايزها تكون مراتي حلالي بس للاسف هي كانت عايزه جنس والشهوه تصوري لقيتها في يوم بتقولي انا عايزاك
نجلاء احا هي الي قالتلك
انا اه بس انا رفضت مكنتش عايز اعمل كدا معاها هي معجبهاش الموضوع وسابتني عشان تدور علي الي يقدر يمتعها طبعا حالتي نفسيه بقيت سيئه جدا ومكنتش عارف اعمل ايه
نجلاء و دا ايه علاقته بنور بنتي
فلاش باك
لما ملقتش حد تقدر تحميله ويساعدني روحت لنور عشان اكلم معاها انتي عارفه انها بنسبالي اختي وصحبتي
لما روحت لقيتها عند جدي تحت ومحدش في البيت وهي قاعده في صاله وماسكه الموبيل وعماله تضحك قعدت جنبها وقولتلها
نور انا مخنوق وعايز اكلم معاكي وهي ولا هنا ولا كاني كنت بكلم معاها ولا جمبها اصلا روحت شاخط فيها انتي يا زفته عايز اكلم معاكي
نور في ايه ياعمر حرام عليك فصلتني يا اخي عايز ايه
انا مخنوق ساره سابتني عشان رفضت اني انام معاها انا مش فاهم هي ليه تعمل كدا انا حبيتها وعايز احافظ عليها ليه تعمل في تسيبني عشان كدا
نور هو دا بقي الي مدايقك يا عم انت طلعت تافه اوي وقفل البنت يا عمر مش اي راجل يملاء عنيها ومدام قالتلك انها عيزاك يبقي انت عجبتها ودخلت دماغها يبقي يا عبيط بلاش هبل واعمل الي هي عايزه انت خسران ايه يعني ويا عم لحد ماتتعود علي الموضوع بلاش تنيكها اعملوا سكس فون
انا بسمع كلامها وصد م معقوله ديه نور الي انا اعرفها ازاي بقيت كدا ازاي تقول الألفاظ ديه وتقولي اروح انيك ساره
لقيتها قامت وهي بتقولي بقولك ايه انت صدعتني انا هروح اعمل شاي اعمل. قولتلها غوري
فضلت قاعد شويه وهي جوا المطبخ وانا زهقت قولت العب اي حاجه جيت افتح موبايلي لقيته فاصل شحن قولت خلاص اخد موبيل نور العب عليه شويه وانا اساسا عارف الباسورد فتحته وكان الموبيل مقفول علي شات معين لواحده صحبتها اسمها نورا بس لفت نظري اخر رساله مبعوته كانت بتقول شرموطي راحت فين انا بقيت مش عارف أو مش فاهم حاجه لما طلعت فوق شويه عرفت انها بتكلم شاب وبعتاله صور وفيديوهات وهي عريانه وبتضرب سبعه ونص طلعت فوق شويه لقيت صوره لمرات عني بقميص نوم وبزازك وفخادك باينين طبعا أنا مستحملتش ندهت عليها وقولتلها تطلع فوق وتستناني في الاوضه الي فوق سطح هي اول ما شافت موبيلها في أيدي طلعت جري من غير ما تتكلم وانا طلعت وراها ولما دخلت الاوضه لقيتها حاطه راسها في الأرض مش قادره تتكلم انا مش عارف اعمل ايه في الموقف دا دمي ليغلي ومش عارف افكر روحت ناحيتها ولسه جاي ارفع أيدي عشان اضربها لقيتها فتحت في العياط قولتلها ايه الي انا شوفته دا مين الواد دا يا وسخه مين قالتلي دا زميلي في المدرسه وانا وهو بنحب بعض قطعتها وطبعا قالك انت لما يخلص الثانويه العامه هيجي يتقدملك عشان يكون خلاص بقي راجل ويقدر يعتمد علي نفسه فجاه بطلت عياط وبقي علي وشها استغراب بصتلها وانا يبتسم وبقولها ايه مستغربه من اني عارف هو قالك ايه معلش أصلها اسطوانه مشروخه حتي مش بتتجدد ليه تعملي فينا كدا ليه ترخصي نفسك ليه تعرينا وتركبينا العار طول عمرنا وكل دا عشان ايه عشان خاطر شهوتك في ايه ملكوت مش بتفكروا غير في جسمكم عايزين الي يبعبصكم وينكم تفضحينا عشان خاطر شهوتك هي سابتني عشان خاطر شهوتها متعتها كلكو واحد قولتها هو نام معاكي ولا كان الموضوع صور وبس قالتلي بصراحه ناكني من طيزي ددمم نطر في نافوخي وروحت نازل علي وسهل بقلم مخبرين وانا أيدي تقيله لدرجه منخيرها نزفت وفضلت اضرب فيها وانا مش حاسس وانا شايف صوره ساره وسلمت صوتها وهي بتقولي انت مش راجل لو كنت راجل كنت عرفت تكفيني وتمتعني ليه ليه تخون حبي عشان خاطر رغبتها معقوله الشهوه والجنس اقوي من الحب ليه وفوقت من الي انا فيه وبعدين عنها وهي بقيت مكسره من كتر الضرب لقيتني ببصلها واقولها مش انتي عايزه تتناكي انا هنيكك واكفيكي يا متناكه لحد ما تتجوزي ونخلص من قرفك وروحت ناحيتها وقلعتها التيشيرت من غير تقاووم هي مفيهاش حيل أساسا بسبب ضرب فكيت السونتيان وشوفت بزازها الي شبه البطيخ الصغيره وجسمها الابيض هجت جامدوقلعت ولقيت ملط وروحت منيمها علي سرير ونزلت ارضع في بزازها ولقيت كلماتها نافره اوي بنت المتناكه وهي عماله اتوحوح وتتلوه وتشد في شعري وتقول ااااه كمان عمر ارضع بزازي شد كلماتي افشخ منيوكتك وانا مش عاتق بزازها الجامدين دول وبقيت بفعص فيهم زاي الليمون وهي تصرخ باعلي صوتها افشخني نيكني اااااااااه وقومت طلعت علي رقبتها ابوسها براحه وبعدين اطلع على شافيفها وابوسها بعنف كنت بتكلم كان طعامهم حلو بجد ورحود قائم من عليها وبعدت وهي جات عليا وبتقولي وقفت ليه انا عيزاك كلمه سمعت في نفوخي سمعتها بصوت ساره سابتني عشان شهوتها روحت ن انها علي ركبها وقولتلها مصي يا شرموطه وبدأت تبوس في زبري والحس الرأس وبعدين تدخله في بوقها كان بوقها سخن ورطب كنت مستمتع اوي ومغمض عيني سامع صوت وهي بتقوليغور من قدامي ما انت لو كنت راجل كنت عرفت تكفيني وتمتعني ومتسبنيش انا اتعصبت اول ما افتكرت كلامها وروحت حاضر زبري في بوق نور لدرجه انها كانت هتتخنق وخرجته من بوقها وفضلت تكح لحد ما هديت روحت دخلته تاني في بوقها وفضلت انيكها في بقها جامد وبعدين روحت قلبتها علي بطنها ودخلت زبري في طيزها مره واحده لقيتها صوتت صويت كان هيلم علينا الخلق لولا أني دفنت وشها في المرتبة وبعد كدا بقيت انيك فيها براحه لاني اتاكدت أن الخول بتاعها زبره مش كبير وبدأت انيكها براحه عشان تتعود عليه وهي عماله تتمنيك وتتلبون
نور اااااه نيكني افشخني يا دكري انا المتناكه بتاعتك افشخ طيزي اااااااااه
وانا تحت جامد عليها وبقيت أدق فيها جامد لحد ما اتشنجت وجابت شهوتها روحت قمت من عليها وبتقولي وقفت ليه انا لسه مشرعتش منك بصتلها وقولتلها بمزاجي يا شرموطه بمزاجي روحت زقيتها ورميها علي ضهرها ونزلت الحس كسها كانت ريحته حلوه اوي وتهيج وبدأت اكل فيه بنهم شديد وافتح شفايف كسها والحس من جوا وطلعت عند زنبورها واول ما لمسته بلساني جابت شهوتها للمره تانيه طلعت عليها وبدأت فرشلها كسها وابوسها وأرضه في بزازها وهي بتتلوي تحتي وخلاص البت ماتت مش قادره تعمل حاجه وكنت بحبك زبري في زنبورها لحد ما جابت المره تالته وانا كمان جمتهم علي وشها وهي بدأت تاخد لبني ويتبلعه بعد ما خلصنا نيمنا علي سرير مهدودين وبتقولي متشكره اوي يا حبيبي علي نيكه ديه انت ازاي مش موافق تنيك ساره دا البت هتتمتع اوي بيك وبزبرك دا ليه قولتلها ملكيش فيه وخليكي في نفسك ومن انهارده انتي شرموطه بتاعتي لحد ما نجوزك ونرتاح من قرفك اذا عرفت بس انك بصيتي علي شاب هدفنك مكانك فاهمه
نور فاهمه يا تاج راسي انا عاوز ايه بعد كدا انت مكفيني
انا طب انزلي يلا ونضفي نفسك بسرعه جات تلك هدومها وتنزل قولتلها استني انا شوفت صوره امك وانتي بعتاها لواد دا يعتيها ليه
نور هو قالي أنه عايز يشوف جسم امي عشان يشوف مين فينا احلي انا رفضت وبعدها هو قفش وبطل ينكني وانا كنت محتاجه فضطريت اوافق
انا طب هاتي اسمه وصورته ورقم تلفونه وعنوانه يلا
عوده للحاضر
بس يا ستي ديه كل الحكايه
نجلاء انت هتستهبل عملت ايه في الواد والصور ديه فين دلوقتي
انت وانتي مالك انا اتصرفت خلاص
نجلاء متهزرش يا عمر انت عملت ايه
انا هقولك بعدين يلا انزلي دلوقتي عشان جوزك ميصحاش وتبقي مصيبه واه يا ريت تبطلي تفتري علي الراجل عمي مكيفك علي الاخر يا شرموطه انتي بس الي بتحبي تاخدي في اخرامك كلها زاي شقه المعادي
لقيتها ا
ارتبكت واتلعثمت وهي بتقول انت جبت كلام دا منين
انا انا محدش يسالني عرفت ازاي جبت كلام منين انا لو عايز اعرف هعرف واجيب اي حد تحت رجلي يلا أنزلي
نزلت نجلاء وانا نزلت وراها ودخلت اخدت دش ونمت عشان شغل بكره وصحيت علي صوت كركبه في الاوضه فتحت عيني لقيت اختي عماله تقلب في درج بتاعي قومت زعقت فيها وبقولها انتي بتعملي ايه وبدوري علي ايه في درجي قالتلي ايه يا عم خضتني انا كنت بدور علي شاحن بتاع ماما
انا طب غوري يلا
طبعا أنا صحيت كانت ساعه 2 الضهر دخلت غسلت وشي وطلعت اي حاجه اكلها وانا قاعد علي سفره باكل لقيت قمر واقفه في وشي ومركزه معايا اوي ومقربه وشها مني جامد ومركزه في عيوني بصراحه انا اترعبت لان البت ديه محدش بيقدر يتوقعها لقيتها بطلع لسانها وتلعب بيه علي مناخيري حركه مستفزه اوي روحت بعدت عنها بقولها انتي هبله يا بت انتي في ايه
قمر هششششششش هات ايدك
انا مديت أيدي عشان اخلص لاني عايز اخلص فطاري وانزل لقيتها ماسكه أيدي وبتقرب وشها جامد قولت هي البت اتعلمت قراءه الكف ولا ايه بالظبط فقولتلها ايه يا ست العرافه شايفه ايه
قمر بسسس صباعك دا ولقيتها راحت نازله عضاهه كأنها هتاكله وانا روحت مصوت يا بنت العضاضه وطلعت تجري وانا وراها عايز امسكها لقيتها وقفت فجاه بصيتلي بعيون بريئه اوي لقيتها بتقولي قرب انا مش اتعلم من الي فات لا لقيت نفسي بقرب منها قالتلي بص فوق وشاورت علي سقف انا يا دوب بصيت لقيت قلم نازل يطرقع علي وشي وراحت جريت من بين رجليا وفتحت الباب وجريت علي تحت قولت لما ارجع لك يا اوزعه هوريكي المهم خلصت اكلي ومحدش لسه جه قولت اكيد تحت عند جدي قومت لبست ونزلت تحت لقيت جدي ومحمد قاعدين يتكلموا واول ما قعدت لقيت محمد بيقولي ايه يا عم هنعمل ايه احنا تدريب هيبدا الساعه 5
انا يا ابني انا عايز اروح بس مينفعش اروح من غير ما اقول ابويا وهو يوافق انت عارف كويس اننا لسه في شهادات وفلوس هنجيب منين
جدي متقلقش يا عمر ابوك موافق من امبارح وموافق علي سفر وانا قعدت مع ابوك يا محمد واقنعته و خليته يوافق شدوا انتو حيلكوا عشان خلاص انتو داخلين علي مفرمه
محمد. ايه يا جدي الاوفر دا هو احنا رايحين نحارب دا احنا يا دوب جرسونات
جدي اعتبرها تخاريف راجل عجوز بس مهما كان الشغل انتو خلاص دخلتوا دنيا الي بجد وهتبدا تلاعبكوا
انا تلاعبنا ازاي يا جدي
جدي يا ابني هو انت فاكر أن دنيا حلو بس لا انت لسه هتشوف كتير هتشوف أصناف من البشر تخلي شعر يشيب طيب والخسيس الشيطان واللئيم وانت لازم تتعامل معاهم وتفضل مفتح عشان تتعلم بس عشان تتعلم لازم تكون هادي وصبور الاندفاع سعات حلو لكن الطيش آخرته وحشه الدنيا هتخليكوا تشوفوها لاول مره علي حقيقتها خدو بالكم من بعض واوعوا تفضلوا حد علي بعض انتو ضهر والسند محدش هيخاف عليكم اكتر خوفكم علي بعض فاهمين
محمد فاهمين يا جدي يلا يا عم بسرعه قبل ما جدك يفتح تاني
جدي ماشي يا محمد بس افتكر كلامي قدام هتعرف قيمته ويا عمر اياك والغضب الغضب يسعني بصيرتك ويخليك مش شايف كويس فاهم يلا اطلعوا اجهزوا عشان شغل
قومت لبست وجهزت نفسي قميص ابيض بنطلون اسود جزمه سوداء متلمعه حاسس اني عريس المهم روحت هناك انا ومحمد في المعاد وقابلنا المدير وسلمناه الورق بتاعنا واخدناه معاه علي المطبخ احنا استغربنا ليه المطبخ احنا مكانا الصاله المهم لقيته بيقولي انت هتفضل هنا يا عمر في المطبخ لحد ما ارجعلك تعلي يا محمد شيف فرحات خد بالك منه علي ما ارجع طبعا أنا مش فاهم انا لسه افضل في المطبخ ومحمد يخرج الصاله هو احسن مني في ايه المهم لقيت الشيف بيديني قائمه الطلبات وبيقولي انت تاخد دا وتحفظ كل طلبات والاسعار فاهم قولتله حاضر وانا من مميزاتي أن ذاكرتي قويه عشان كدا مخدتش غير ساعه وكنت حافظ القائمه كلها والمدير جه والمفاجات اني هدرب علي أيده هو شخصيا ودا حاجه فرقت جامد لانه اداني خبره واسرار كتير مكنش حد هيعرفها وبدأت الشغل وعدت الايام وانا لسه في المطبخ ب بلغ الطلبات وتراجع عليها لحد شهر رمضان ما جه ولقيت المدير بيقولي اطلع الصاله هتقف استقبال قولت اخيرا هخرج وبدأت استلم مكاني كان مهمتي انتي استقبل واوصل الزبائن للطربيزات واسلمهم القائمه وبس وارجع مكاني ولقيت نفسي بتعامل مع كل الجنسيات عرب وخلايجاه اجانب كله ولاني كنت احسن واحد في المطعم بيكلم انجليزي كانوا بيصدروني انا ليهم وبدأت اتعلم الشغل صح ومظبوط لحد ما دخل علينا اربع بنات سوادنين بس ايه اجسام جباره مقلكوش عملين ازاي عود فرنساوي وبزاز مرفوعه وبشره سمراء حاجه خرافيه وكانوا لابسين عبايات سوداء بتقولي امال عرفت مواصفاتهم ازاي يا عم الظريف هقولك اصبر وانت تعرف يا خفيف وانا وصلتهم لطربيزه بتاعتهم ورجعت وقفت جمب محمد وفجاه لقينا الاربع بنات مركزين معانا اوي محمد راح اخد الطلبات ودخل يوصل الاوردر وانا روحتلهم عشان اظبط الطربيزه مناديل والمعايق والشوك وكدا وانا بظبط الدنيا لقيت واحده من البنات ماسكات أيدي وبتقولي انا مو مرتاحه هون قولتلها يا فندم احنا تحت امرك شوفي انتي عايزه تقعدي فين واحنا ننفذ احنا يهمنا راحتك معرفش بنت فهمت ايه انا لقيتها فجاه بتقلع الطرحه وبتفتع العبايه ولقيتها لابسه بنطلون جينز ازرق ديق اوي وتيشرت كات مفتوح ومطلع مص بزازها برا وانا مبحلق في بزازها ومش مصدق الي شايفه بس فوقت لاني في شغل ممكن اترفد فيها ديه فاسبتهم ومشيت لقيت ست خليجيه كان في تربيه قريبه منهم بتنداه عليا روحتلها وقولت تحت امرك يا فندم لقيتها بصتلي وبتقول عجبتك قولتلها هي مين يا فندم قالتلي البنت بس تعرف انا احلي ولقيتها مطلعه صوره ليها وهي ملط وحسيت اديها علي زبري انا انتفضت ونسبتها ومشيت ودخلت الحمام ضربت عشره وخرجت من كتر الهيجان احا المتناكين دول عايزين ايه بظبط المهم خرجت الصاله لقيت ست الخليجيه مشيت وقاعد مكانها شب والبنات الاربعه في واحده ناقصه رجعت وقفت جمب محمد وسألته ست مشيت قالي اه نسيت بس سلالم الكارت دا والداني كارت مكتوب عليه اسم الست ورقم والعنوان هي ليه سالت كارت بتاعها هي عايزه مني ايه بظبط قولتله والبنات دول في واحده ناقصه راحت فين قالي الست الخليجيه مشيت وقاعد مكانها شب دا ومعاه صحبه فضل يلاغي في البت لحد ما أحدها علي الحمام غالبا بيروق عليها قولتله احا احنا في رمضان لقيته بصلي باستغراب وقالي هما شرام بيفرق معاهم رمضان من شوال اهبط يا عمر فضلت واقف شويه ولقيت البت جات ورجعت قعدت والواد تاني جه وقعد مع صاحبه وشكله مبسوط اوي البنات قامت حاسبوا ومشيوا لكن مش زاي ما دخلنوا كانوا لابسين عبايات خرجيب بتضرتات كات وبنطلونات محزقه كأنهم خارجين من نايت كلاب بس وهما ماشيين أدت للشاب ورقه قولت معلش انا مش قرني وهطلع ميتين اهلك انهارده كنا ساعتها فاضل ساعه الا ربع علي فجر الراجل طلب الاوردر وانا وصلته وكان الشيف بيحضر السحور قولتله شيف عايزك تأخر الاوردر دا قالي ليه قولتله تربيه هو فهمني من غير كلام وقالي تمام وفضل ماخر الاوردر جامد لحد ما اتسحرنا وبعد كدا سلمني الاوردر سخن لسه طالع قبل الفجر بخمس دقائق خرجت الاوردر والراجل قالي عايز مياه روحت اجيب المياه واتاخرت شويه رجعت لقيته ملحقش ياكل حاجه ولسه هيشرب المياه الفجر اون واللقمه وقفت في زوره رحت رازعه واحده علي ضهره عايز أنقذ الراجل يا جدعان غلطان انا المهم لقيت راجل بيقولي انت أخرت الاكل ليه قولتله يا فندم مش ذنبي حضرتك كنت عايزه ناي طبعا معرفش يكلم وقالي لفه تيكاوي ورحت لقيته تيكاوي بعد ما عرفته شطا عشان يوحوح براحته في البيت اصل انا مش قرني وبعد الموقف دا بكام يوم كنا خلاص تتحدد معاد سفر لمرسي مطروح
وبكدا ينتهي الجزء التالت طب ايه الي هيحصل في مرسي مطروح ايه حكايه ست الخليجيه
بس السوائل الأهم و دا انا عايز اجابه منكم انت. لو مكاني هتعملوا ايه مع الواد الي ضحك علي نور بنت عمي
منتظر ردودكم وناس الي اجاباتها هتكون صحيحيه هنزل أسماؤها مع الجزء الجاي
حابب اشكركم جميعا علي تشجيعكم الحار ونصائح الي بتاكدلي قد ايه انتو فعلا عايزين القصه ديه تستمر وتكون في احسن صوره وبشكر اخواتي ابداع وChanbero لان حقيقي انتو الاتنين اكتر من اخواتي ونصائحكم وخوفكم عليا وعلي منظري وتشجيعكم فاق كل الحدود اتمني الجزء دا يعجبكم هو نفسه ش جنس كتير بس هو مهم عشان الأجزاء الجايه
اولا انا بعتذر عن غيابي طول الفترة الي فاتت وان الجزء دا أتأخر بس كان عندي شويه مشاكل وعشان اقدر اكتب حاجه تليق بيكم التعليقات الي فاتت كانت لتوضح المشاكل الي في القصة وانا بشكر كل الي شارك برأيه سواء ايجابي أو سلبي لأنه كله بيفدني بصراحه وبنسبه لسؤال الجزء الي فات هنزل اسماء اقرب توقعات للي حصل في اخر الجزء
الجزء الرابع
انا دلوقتي قاعد في بلكونه الشقة بتاعتنا ماسك كوبايه القهوة وبشرب فيها براحه وانا مستمتع بحاول اخفي توتري من الي جاي اول مره اسافر لوحدي واقعد حوالي تلات شهور بعيد عن اهلي ومع ناس غريبه معرفش ايه الي هيحصل بضبط لقيت والدي جاي يقف جمبي وبيقولي : مالك شكلك مش عاجبني لو خايف من شغل دا متروحش وشوف اي شغل تاني ولو مش عايز تشتغل خالص دلوقتي مفيش مشكله انت داخل علي ثانويه عامه
انا : لا يا بابا هروح لازم اعتمد علي نفسي شويه انا خلاص كبرت وحضرتك كتر خيرك عملت الي عليك ولسه الي هيدفع في ثانويه العامه اهو ممكن اشد معاك شويه انت لسه قمر وناجي وكمان انا عايز اجرب حاجه جديده واهو منها اروح اصيف يا حج ولا انت ايه رايك
ابويا : ماشي يا لمض بس خد نصيحتي يا ابني هناك انت مسؤول عن نفسك حتي لو محمد في ضهرك بس برضوا انت الي مسؤول عن نفسك انت رايح لا بتشرب سجائر ولا خمره ولا ليك اي سكه شمال عايزك ترجعلي زاي ما روحت عايز اصدق اني مخلف راجل متسبش ودك لصاحب السوء هيجرك للاذي بس عشان متبقاش احسن منه ولا تدي الامان للي يضحك في وشك الديب بيضحك في وش الخروف قبل ما يبلعه انت الي هتقرر حياتك هتمشي ازاي وهي خلاص سنه وانا مش هيكون ليا نفس رقابه عليك انت هتكون طالب جامعي تروح وتجي ولازم تقرر لوحدك
انا : يعني ايه يا حج هتسبني اعيش واقديها
ابويا : لا مش اوي كدا برضوا هفضل اتابعك ولو حسيت انك ماشي غلط هوقفك حتي لو فيها موتي أو موتك وانت عارفني
انا : اهدي شويه يا حج ما احنا كنا حلوين ايه الي جري بس
ابويا : صحيح مقولتليش عملت ايه بالألفين جنيه الي اخدتهم مني
يا نهر اسود انت لسه فاكر يا حج طب أقوله ايه دلوقتي
انا : اشتريت هدوم يا بابا انت عارف سفر وكدا
ابويا:ا سفر ايه يا روح امك انت واخدهم مني بقالك ٦ شهور وانت شغال من اسبوعين
انا : بصراحه انا اخدتهم ادتهم لواحد صحبي عشان يخلصلي حوار كدا
ابويا : ما تتكلم ياض في ايه
انا : بصراحه كدا في حد هكر موبيل نور واخد صور ليها من عليه وكان يبتزها وصحبي دا هكر اخدت مني الفلوس عشان يدخل يهكر موبيل الواد والكمبيوتر بتاعه ويجبلي صور ويفرمط اي نسخ لصور ديه من علي اي جهاز
كلام نزل علي ابويا زاي الصدمه ولقيته زعق فيا مره واحده : انت بتقول ايه وازاي متقوليش حاجه زاي كدا وتتصرف من دماغك في موضوع زاي دا
انا : اقول حضرتك عشان تقول لعمي هشام وهو يكسر عضمها وهي ملهاش اي زمب المجرد أن اخوك عايز اي حاجه عشان يضرب في عياله وكمان يا بابا هو. انا عيل ولا عويل قدامك انا خلصت الموضوع كله
ابويا : مسحت الصور والواد الي عمل كدا حصل فيه ايه مهو ممكن يكررها تاني
انا : بصراحه هو مش هيكررها تاني ولا هيقدر اصلي قطعتهوله وحطيته من ورا
ابويا : نعم عملت ايه
انا قطعتله قضيبه يا حج وحطيته من ورا عشان يكيف نفسه كويس بعد كدا وصورته وهو كدا عشان لو فكر يعمل حاجه يفكر كويس
عزيزي القارئ راعي اني بكلم ابويا برضوا لازم تكون محترم
ابويا: والواد جراله ايه دلوقتي حصله حاجه
انا : لا متقلقش يا حج كتمناله الجرح عشان يبطل نزيف وبعدها رمناه قريب من مستشفي وخلعنا وكمان الحوار عدي عليه مده يعني خلاص أدفن
لقيت ابويا تخدني في حضنه وبيقولي راجل يا عمر راجل يا ابني
فجاه لقينا محمد داخل علينا وهو بيستظرف كالعاده وبيقول : انا اسف يظهر اني جيت في وقت مش مناسب بس برضوا البلكونه مكان مينفعش فيه الحجات ديه
انا تعالي يا محمد تعالي يا حبيبي
اول ما محمد قرب مني رحت وأكله نص مسطحه علي الارض وقولتله دا بقي المكان المناسب ليك قوم يا اهطل
ابويا عمر اتلم واتاسف لابن عمك انا نازل دلوقتي لجدك اشوفه عايز ايه
محمد : سلام يا عمي تعالي ياض ولسه محمد جاي يضربني لقيت قمر جايه من وراه ونازله علي طيزه بمضرب دبان الواد اتنفض وانا فتصت علي روحي من ضحك وقومت ماسكه قبل ما يجري وراها لقيناها بعدت شويه وبتطلع لسانها وبتقول لمحمد : عشان تزعل اخويا تاني وطلعت تجري علي اوضتها
محمد ايه يا عم العفريته الي انت مربينها ديه تقريبا مسبتش حد في البيت معلمتش عليه حتي ابويا
انا مش قادر اخد نفسي من كتر الضحك هديت شويه وقولتله البودي جارد بتاعي يا حبي وكمان متقولش عفريته ديه جوهره البيت كله المهم جهزت نفسك لسفر
محمد اه جهزت نفسي يا اخويا بس سهر بنت زنانه عماله ترن عليا وعايزاني انيكها وانا مش طايقها بصراحه
انا انت ياض لسه بتكلمها مش قولتلك اقطع معاها بعد ما صورتها
محمد ما بصراحه يا عمر البت ملبن اوي وعليها طيز جامده بتترج زاي الجيلي متتسبش بساهل كدا وكمان يا اسطي سبني انبسط شويه ولا خلاص عشان انت اخدت مصلحتك من الحوار يبقي ظط في اي حاجه تانيه
انا: ياض يا عبيط هو انا ايه وانت ايه ياض بلاش هبل البت ديه احنا خلناك تنيكها عشان نكسر اخوها اكتر ما هو متبهدل أساسا لو عرف انك لسه بتنيكها احنا مش ضامنبن و كمان هي لو عرفت رد فعلها هي حتي ممكن اعرف الي احنا عاملناه وساعتها ممكن تاذيك يا حمار
محمد:, لا متخفش انا مامن نفسي اوي وواخد بالي من نور وعارف هي بتكلم مين وبتروح فين يعني محدش هيقدر ياذيني فيها وانا بعرف اسلك يا صحبي متقلقش اوي كدا
انا في دماغي : ما اختك الشرموطه هي السبب في كل المصائب ديه
انا : بس برضوا خد بالك احنا مش ناقصين انت هتعمل معاها ايه داوقتي احنا مسافرين بكره ولازم تخلص الموضوع دا في اسرع وقت بدل ما نكون هناك وتلاقي مصيبه حصلت هنا
محمد: يا عم متقلقش انا مظبط معها اني اقابلها انهارده في جيزه وهرزعها زبر نتنسهوش وأخلع منها بطريقه
انا : طب مش محتاج مساعده في طيز ديه يعني اي حاجه علي اخوك انا ممكن اساعد برضوا
محمد: يا اسطي ارحمني انت ايه نازل وأكل طالع واكل ما تسبني اكل لوحدي مره
انا : يا وسخ يعني أنا مش بشركك معايا في كل حاجه اتلم وكمان انت عارف ان اكتر حاجه بتشدني في الواحده هي بزازها وديه ايه عليها بز شبه حابيه المانجا وحلماتها نافره عايزه تتآكل
محمد : احا انت بتخوني يا عمر نمت معاها من ورايا انطق عرفت منظر جسمها ازاي
انا: محمد انا عارفني مبحبش الغباء بلاش هطل ماشي انا عرفت شكل جسمها من الصور والفديوهات الي معانا يا طور
محمد: تصدق صح معلش يا صحبي ظلمتك
انا : امشي يا محمد قبل ما ارتكب فيك جنايه
محمد: خلاص يا عم همشي انا ساعه كدا ولا اثنين واكلمك تجيلي بس افرض هي موفقتش
انا : احا ومن انتي شراميط ليهم راي ياض واحده شرموطه بتمص زبر هيفرق معاها زبر تاني في طيزها انت بس خليها ملط وملكش دعوه بالباقي
محمد : علي فكره فيلم قديم اوي الي انت هتعمله
انا: ملكش فيه انا هتعامل انت هتاخدها علي شقه ناصر الي في جيزه
محمد : اه هروح هناك وانت عارف مكان المفتاح يلا سلام
مشي محمد وانا بفكر في الفرسه الي اسمها سهر دخلت المطبخ عشان اغسل كوبايه القهوه ببص حو ليا لقيت دنيا هس ابويا وامي واخويا تحت عند جدي وقمر في اوضتها قولت اقعد معاها شويه قبل ما اسافر بكره البت كبرت بصراحه وبزازها بدأت تظهر وطيزها تدور لازم اخد بالي عليها اكتر من كدا دخلت عليها اوضتها من غير ما اخبط عشان تقعد تزعق بصراحه بتبقي عسل اوي وهي متعصبه اول ما فتحت الباب كانت قاعده بترسم علي سرير عادي بس اتنفضت من مكانها لقيت وشها احمر واتعصبت وبقيت تزعق وتقولي : انت اهبل يا عمر عيب علي فكره تدخل اوضه بنت من غير ما تخبط عيب كدا علي فكره افرض بغير هدومي ينفع تشوفني وانا عريانه مش عيب
انا وانا فطسان علي روحي من ضحك : كبرتي يا اوزعه وبقي عندك حاجات خايفه اشوفها
قمر : اه كبرت ولا حضرتك مش ملاحظ اني كبيره ولا ايه مش شايف دول وبقيت بتحط أيدها علي بزازها انا بصراحه استغربت من الي قمر عملته قمر مع انها لمضه لكن خجوله ازاي بتتكلم بشكل دا
انا : انتي جبتني كلام دا منين يا بت كلام دا مش كلامك
قمر : من نور مهي قالت كدا لمحمد اخوها لما دخل عليها الاوضه وهي عريانه
انا : وانتي سمعتيهم ازاي وهي كانت في أوضتها بتغير هدومها
قمر : ما انا كنت معاها في الأوضه وهي بتغير
انا : لا واحده واحده كدا بقي واحكيلي الموضوع من الاول
مشهد الجاي علي لسان قمر
انا كنت قاعده مع نور تحت عندها عشان كلكوا كنت قاعده معاها وكنا ينلعب في اوضه بتاعتها قومت اهزر معاها وضربتها لقيتها طلعت تجري ورايا في شقه وانا بجري منها و بنلعب عادي لحد ما مسكتني وبقيت عماله تزغزغ فيها ولقيت أيدها عامله تطلع علي صدري وتمسكهم جامد وبتقولي
نور: يخرب بيتك يا بت دا انتي لسه يا دوب 12 سنه وجسمك فاير وبزازك باينه شكلك هيبقي جسمك كرباج
قمر: عيب الي انتي بتقولي دا يا نور وعيب تمسكيني كدا انا هقول ماما عليكي عشان تعاقبك
نور: يا بت انتي هبله انا وانتي بنات زاي بعض عادي طب اقولك تيجي اتتفرجي علي جسمي واتفرج علي جسمك
قمر: لا انا خايفه ماما قالتلي مقلعش قدام حد
نور: وهو انا حد انا مش اختك الكبيره تعالي تعالي وقامت شدتني علي اوضه بتاعتها ودخلت وقفلت الباب قلعت التيشيرت والبنطلون وفضلت لابسه بانتي بتاعها وجات ناحيتي وقالتلي ها يا ستي اي رايك جسمي حلو
قمر : اه حلو
نور : طب تحبي تمسكيه عشان تشوفي هو فعلا حلو ولا لا
وملحقتش اكلم ولقيتها مسكت أيدي وحطيتها علي صدرها وبتقولي اضغطي عليه وافعصيه ولقيتها مسكت أيدي تفعص في صدرها زاي طماطم وقامت احطت أيدها عندي من تحت انا فجاه اتنفضت وخفت جامد وهي كان شكلها مبسوطه بس كنت خايفه منها وخايفه تقول ماما لا تضربني وفجاه لقينا البات اتفتح وكان محمد هو الي دخل علينا راحت نور قامت وقعدت تضرب فيه وتشتمه وطردته برا وانا علي طول طلعت اجري برا اوضتها والشقه كلها وهي ملحقتش تمسكني ونزلت قعدت مع تاتا لحد ما ماما جت وكنت خايفه اوي لا نور تقول لحد وتضربني
نرجع لمشهدي انا وقمر
انا كلام كان نازل عليا زاي الصدمه مش عارف اعمل ايه وماسك اعصابي بالعافيه من كلام عشان لو فقدت اعصابي انا ممكن اموت قمر في أيدي نور كانت عايزه تمارس سحاق مع اختي الصغيره ببص لقمر لقيتها لاحظت الغضب الي علي وشي وبقيت بتعيط وكشت جامد في نفسها وبقيت بتقولي : انا ولله ما كنت عايزه اعمل كدا هي الي عملت كدا عشان خاطري يا عمر متضربنيش أو تزعل مني
البت كان هيجلها ساكته قلبيه من رعب رحت مطبطب عليها وقولتلها انا مش هضربك انا زعلان منك ليه مجتيش قولتيلي علي طول
قمر: كنت خايفه تزعل مني أو نور تقولك اني انا الي عملت كدا وتضربني
انا قاعد بحللل كلام قمر في دماغي واحاول اوصل لسبب يخلي نور تعمل كدا
انا : بصي يا قمر من انهارده علاقتك مع نور تتقطع متتكلميش معاها خالص ولا تقعدي معاها في اي مكان لوحدكوا فاهمه خالص
قمر : حاضر فاهمه
انا : قمر هو لما محمد دخل عليكوا الاوضه نور غطت جسمها وبعدين راحلته
قمر : لا ديه راحتله وهي عريانه وبقيت بتشتم فيه حتي قلتله كلمه مفهمتهاش
انا: قالتله ايه ؟
قمر : قالتله يا خول
انا : قمر محدش يعرف حاجه عن الي انتي قولتيه ولا تقولي لاي حد مهما كان علي كلام دا وانا هتصرف والي قولتلك عليه تنفذيه نور اوعي تقربي منها ولا تقعدي معاها لوحدك ابدا ولا حتي تقعدي جمبها
لقيت قمر قامت وحضنتني جامد اوي بصراحه احلي حاجه في البت ديه اني لما بقرب ليها بحس اني بنضف من جوايا
قمر : انت احلي اخ في دنيا ديه كلها
انا : طب تعالي يا لمضه وريني راسمه ايه كانت راسمه فرشات و ورد وشجر وشلال بس بطريقه مبدعه بصراحه البت ديه هتبقي فنانه
طبطبت علي رأسها وخرجت استحمي عشان انزل اشوف المزه الي رايحلها دلوقتي بس دماغي مش قادره تبطل تفكير في كلام قمر والي حصل من نور المهم استحميت وروقت علي حالي ونزلت عشان اقعد مع ابويا وجدي شويه علي ما محمد يتصل وانا نازل علي سلم لقيت باب شقه عمي هشام بيتفتح ونجلاء مرات عمي خارجه لابسه قميص نوم روز قصير بالعافيه مداري كسها ومبين جزء من طيزها ولابسه اندر من نفس اللون و من فوق مفتوح علي شكل سابعه تلات ارباع بزازها باينه و واضح انها مش لابسه برا انا شوفت المنظر دا زبري وقت احتراماً الي قدامي بس فوقت علي طول لما لقيت اننا علي سلم
انا يخرب بيت أهلك يا شرموطه هاودينا في داهيه احنا علي سلم
نجلاء : طب تعالي بس جوا انا عايزاك في موضوع مهم دخلت معاها وانا عارف هي عايزه ايه بس انا موفر طاقتي لسهر اول ما دخلت قعدت في الصاله واول ما قعدت علي كنبه لقيتها جات قعدت جانبي ولازقه فيا وبزازها الكبيره راشقه في دراعي حاسس بطراوه لحمها وكنت هائج اوي عليها وهي أول ما لاحظت زبري واقف نزلت علي ركابها وبقيت عماله تبوس فيه من فوق البنطلون وبتقلي وحشني زبرك اوي وقامت فاتحه السوسته وزرار البنطلون ونزلته وقامت مطلعه زبري وراحت واخده في بوقها وهي عماله تمص تمص في بشراهه حسيت انها هتبلعه لدرجه انها كانت بتدخله لقرب زورها روحت زاقتها وبعدتها عني وقولتلها : يا لبوه جوزك او عيالك ممكن يجوا دلوقتي بلاش جنان
نجلاء متخفش عمك مسافر ومش راجع غير علي ٦ الصبح علي معاد سفرك ومحمد هيتاخر برا ونور تحت عند جدك وانا مشتقالك اوي وكسي نفسه يتفشخ منك
انا : طب ما تخلي عمي يكيفك ولا انتي مبتتكيفيش غير من زبر غريب زاي علي ابن عمك
بمجرد ما نطقت الاسم وشها جاب الوان وبقيت مش قادره تاخد نفسها حتي ولا قادره تنطق قومت انا رفعت البنطلون وظبط هدومي وانا بضحك وقولتلها : خدي اشربي شويه مياه لا تموتي من الخضة مالك خفتي كدا ليه دا
نجلاء : انا مفيش حاجه بيني وبين علي ابن عمي واي حد قالك كدا يبقي عايز يشوه سمعتي
انا : فعلا يعني انتي مش بتروحي لعلي في شقه المعادي بس عارفه ايه الأغرب سبب رفضك لابن علي هو الواد يعيبه حاجه ولا انتي اصلا الي معيوبه وخايفه لا تكون نور بنت علي مش بنت عمي هشام ها
نجلاء : كلام دا كله تخاريف ومش حقيقي
انا: بقي كدا طيب اسمعي دا يمكن تغيري رايك
وشغلت ليها تسجيل مكالمه بينها هي وعلي وهي بتقوله أن مينفعش ابنه يجي يتقدم لنور عشان خايفه لا تكون نور بنته هو وكدا يبقي نور وعادل اخوات وهو زعلان ومدايق من رفضها قالتله انها هتقابله في شقه المعادي بعد ساعتين
انا: ايه رايك الي قالي لسه كذاب وبيحاول يشوه سمعتك الوسخه يا شرموطه
نجلاء : يا عمر افهمني عمك مش بيكفيني
انا : تاني هنرجع نقول كدا تاني ما بلاش شغل الشراميط دا عليا انا مش عيل برياله عارفه لولا الفضائح انا كنت دفنتك مطرحك يا وسخه
نجلاء : ودا من ايه من حبك لعمك
انا: لا دا عشان عائلتي الي خايف علي سمعتها وشرفها
نجلاء :افتكر يا عمر انت تحت ضرسي ممكن اقول علي كل الي بينا لو فضحتني
انا: وتفتكري لو انا سمعتهم مكالمه ديه ومكالمات تانيه واسكرينات ونودز بتبعتيها للمعرص بتاعك هيصدقوكي انتي ولا هيصدقوني لما تقولهم انك بتقولي كدا عشان تداري علي عملتك الوسخه انا مش بتهدد يا نجلاء فاهمه وانا مش هاذيكي متخفيش بس علاقتك بالمتناك دا تنتهي ودا احسنلك واحسنله بدل ما هخليه يتمني الموت وبعد كدا قمر اختي لو جات هنا تطرديها
نجلاء : نعم اطردها ازاي
انا: زاي ناس تطرديها ومتخليهاش تدخل بيتك مش عايزها تخطي بيت نجس زاي دا ولو كلامي متسمعش انتي عارفاني عطله ميتين اهلك
وسبتها ونزلت ودخلت اوضه الي بيقعد فيها جدي وابويا وكانت نور هي كمان قاعده ولقيت جدي بيسالني : انت هتنزل من شغلك دا أمته يا عمر ؟
انا: قبل ما دروس الثانويه تبدا يا جدي بشويه عشان اظبط دنيتي واقبض
جدي : بس خد بالك ياض ركز في شغلك شغلك وبس
نور : شغل ايه يا جدي دا رايح مصيف يعني تلاقيه هيتقفش تحري في شارع هههههههه
انا : خفه يا بت قومي اعمليلي كوبايه شاي قومي
نور : حد قالك عليا الشغاله بس حاضر عشان خاطر جدي وعمي بس يا رزل
وقامت نور تعمل الشاي ولقيت جدي بيقولي : راجل يا عمر علي الي انت عملته حقيقي انا فخور بيك واطمنت علي العيله ديه
فهمت من كلامه أن ابويا حكاله علي ن صوت نور
انا : يا جدي نور ديه اختي ولازم اخد بالي منها
ابويا : تعرف ياض لولا انكو اخوات كنت جوزتكوا
انا في دماغي : يا نهر طين اجوز مين ديه ديه اتناكت من طوب الارض قبل ما انيكها ويا عالم لسه بتتناك من حد تاني ولا لا
انا وبابتسامه عريضه: لا يا بابا جواز ايه نور اختي وكمان انا عايز اركز في مستقبلي حضرتك عارف
جدي :, انت لسه عايز تدخل كليه علوم
انا : انت عارف يا جدي انا هموت وادخلها والتخصص في كمياء الحيويه أو علوم الاحياء الدقيقه
عزيزي القارئ يمكن نسيت اقولك انا مهوس بالعلوم والقراءه وخصوصا الكمياء والأدب وكسبت جوائز كتير في مجالات الادبيه
المهم لقيت نور جات وجابت الشاي ليا انا وجدي وابويا وادتني كوبايتي في أيدي معرفش مالها البت ديه خفت لا تكون حاطه سم في كوبايه اول ما اخدت بوق واحد بس من شاي لقيت طعمه غريب اوي طعمه لادع سنه وكمان معلهوش سكر هي حطت ملح ولا ايه شربت شويه ولقيت رساله من محمد قومت استأذنت وقولت لنور تيجي عشان عايزها أخدتها بعيد وقولتلها بليل بعد ما الكل ينام تطلعي اوضه السطح فاهمه
نور حاضر بس انت مش واخد بالك أن طعم الشاي غريب
انا : هو فعلا طعمه غريب وكمان انتي اتاخرتي كدا ليه علي ما جبتيه
نور: اصل بدل ما احطلك سكر جبت عسلي في كوبايتك
انا سمعت كلمه ديه وزبري وقف زاي العمود في ثانيه فكره اني اشرب عسل نور وانا جمب جدي وابويا كانت تهيج بطريقه فاجره فشخ كنت هموت وانيك الي جابوها بس مسكت نفسي وقولتلها لما اجيلك يا لبوه
خرجت بسرعه وروحت جاري علي جيزه وانا زبري هيتفرتك وهموت وانيك وكل ما افتكر كلام نور واحس بطعم عسلها في بوقي اهيج اكتر وزبري مش عايز ينام هيفضحني المهم طلعت الاتوبيس ملقتش كرسي فاضي روحت وقفت شويه مخدتش بالي اني واقف قدام كرسي قاعد عليه بنتين وببص عليهم لقيت واحده فيهم عنيها راشقه في بروز زبري الي علي بنطلون ولقيت البت فجاه بتقولي بمحن: اتفضل يا كابتن اقعد شكلك تعبان اوي
انا: معلش مش عايز اتعبك
البنت:, تعب ايه دا انت تعبك راحه وراحت قامت وقعدت علي رجل صاحبتها وانا قعدت جمبهم اوصفلكم البنت هي بنت حوالي ٢٥ سنه بيضاء ورفيعه وكانت لابسه قميص اسود وحطاه جواه البنطلون وملابسه بنطلون جينز ديق مفصل منطقه الكس لدرجه اني لو كنت دققت شويه كنت شوفت كسها وصاحبتها الي قعدت علي رجليها كانت سمراء بس الي لفت نظري فيها هي شفايفها كانت حجمها متوسط بس مليانه وهي البت وشها مدور كان شكلها سكسي اوي والبيت تقريبا نفس لبس صحبتها بس القميص ابيض معرفش انا ايه لعبه الشطرنج الي هقعد جمبها ديه المهم قعدت وشكرت البنت وقولتلها :متشكر اوي معلش بقي هتعبكم
لقيت البنت البيضاء بتقولي : اكتر من كدا
انا : افندم
هي : اقصد تعبك راحه طبعا أنا سمر ودي صحبتي هدي
انا: وانا عمر
سمر : علي كدا انت كام سنه يا عمر شكلك صغنن و كيوت اوي
انا : هيفرق معاكي السن المهم عامل الخبره و واضح انك اطلعتي عليه
هدي : شكلك مش سهل يا عمر وبتتعب
طبعا كلام خلاص فهمني هما عايزين ايه بس قولت اعمل تست بسيط عشان اتاكد روحت نزلت أيدي تحت شويه ودخلتها تحت طيز هدي وظرفتها بعبوص تمام
هدي : اه مش بقولك شقي
كدا انا اتاكدت دول جايين في نيك
انا : بس انتي شكلك تعبانه اوي يا هدي
هدي : مين فينا مش تعبان
سمر : ايه عندك دواء لينا ولا انت بتحب تتكلم بس
انا : مين قالك الدواء موجود بس المشكله أنه حقن ولازم تتاخد عضل
هدي : وانا بموت في الحقن بس اوعي يا دكتور تكون الحقنه كبيره لحسن بتوجع
انا : للاسف انتي تعبانه اوي عشان كدا لازم اديكي حقنه كبيره
سمر : بس انا مليش في العضل بحب الشرجيه
انا : كلوا موجود تحبوا ادهالكوا دلوقتي
سمر : موافقين احنا اساسا كنا مروحين البيت تعالي وادينا الحقنه
انا:, بس انا عندي مشوار مهم لازم اروحه
هدي : ساعه الحظ متتعوض
انا : هتتعوض متخفيش هاتي نمرتك بس عشان نعوضها واخدت نمره هدي وسمر وكنا وصلنا الجيزه وانا سلمت عليهم ونزلت وكان زبري لسه واقف من الي حصل و بقي خلاص هينفجر من كتر الفجر الي انا شايفه دا خرجت من افكاري و واحد بيسالني : انت مروحتش ليه هما فرستين واي دول يتسابوا؟
انا: انت مركز من بدري بقي
الشاب : معلش بس الفرستين دول محدش يقدر يبعد عينه عنهم ليه مروحتش
انا:, اروح فين يا كبير اروح مع شرموطين معرفش عنهم حاجه ولا عن المكان الي رايحه ويا عالم الي ممكن يحصل متخليش زبرك سابق دماغك
وسبته ومشيت وديه رساله ليك عزيزي القارئ المواقف الي زاي ديه ممكن تحصل عادي وحصلت قدامي ومعايا كتير لكن دائما حرص عشان ممكن يبقي فيها موتك
المهم وصلت شقه ناصر واخدت مفتاح الشقه من العداد وفتحت الباب براحه واول ما دخلت الشقه سمعت صوت في اوضه النوم دخلت علي طراطيف صوابعي لقيت سهر عريانه ملط اوصفلكم سهر بنت بشرتها قمحي غامق يعني بين القمحي والبني الغامق جسمها دائما بيلمع شفايفها صغيره وشها مدور وبزازها زاي ما قولت شبه حبابه المانجا الكبيره وحلماتها بارزه ومسحوبه وفي حوليهم هاله لونها بني عودها تخين شويه جسمها طري اوي عزيزي القارئ انا قولتلكم قبل دا اني بحب العود الفرنساوي بس الكرفي ليه احتارمه برضوا وانا بحب احترم كل حته في جسم البنت وكسها بقي حكايه لونه قمحي لو بشرتها ومن جوا احمر شكله يهيج فشخ وطيزها كبيره ومدوره ومشدوده تصور معايا عزيزي القارئ أن انت قدام الفرس دا وانا من صبح في كميه هيجان مش طبيعيه في زبري
بظبط كدا ههجم عليها علي طول بس انا قررت استني واتفرج ببص لقيت سهر عماله تمص زبر محمد وهي باين عليها المتعه وعلامات الهيجان واضحه ومحمد مغمض عينيه و عمال يدعك في كسها راحت طلعت زبر محمد من بقها وبتقوله : انت ازاي عايز تحرمني من الزبر الحلو دا راح محمد ساب كسها واخدها في حضنه وهو بيقولها: يا حبيبتي انتي عارفه اني مقدرش ابعد عنك بس هعمل ايه اديكي شايفه انا خلاص مسافر وبعدها داخل علي ثانويه العامه مش هكون فاضي وكمان انتي من حقك تشوفي حياتك
سهر : بس انا بحبك انت وعايزاك انت انا مقدرش أتصور اني في حضن حد غيرك مش متخيله أن في حد غيرك ممكن ينكني ويفتحني محمد انا بحبك وعايزه اتجوزك
محمد : يا حبيبتي وانا كمان بحبك اوي بس انا لسه مخلصتش ثانويه وعلي مدخل كليه و اتخرج واكون نفسي هتكوني انتي اتجوزتي عمرك ما هتستني كل دا وبقولك ايه بلاش كلام دا دلوقتي خلينا ننبسط شويه بقي يلا
وراح واخد شفايفها وكان كأنه بايكلهم وهي مندمجه معاه علي الاخر وايدها عماله تدعك في زبره وهو نزل يلحس رقبتها براحه وهي مستمتعه اوي كان عمال يقفش في بزازها الجامدين دول ونزل عليهم و وقفش في حلمه بزها اليمين وبقي عمال يرضع منه ويلحس بزها وسهر بتتلوي تحته وعماله تطلع آهات ولسه أيدها ماسكه زبر محمد مش عايزه تسيبه وفجاه لقيت سهر قلبت محمد وبقيت هي فوقه ونزلت علي رقابته تمصها وتلحسها بس ايه دا ديه عماله تعض رقابته ايه شغل مصاصين الدماء دا ولقيتها نازله بلسانها علي حلمات صدره الي كانت بارزه وبقيت عماله تلحسهم وترضع منهم ومحمد في عالم تاني ومستمتع وبيقولها :ااه كمان يا سهر كمان انا الحركه ديه بتهيجني فشخ
سهر : استني بس يا حبيبي انا لسه مبداتش وراحت فرصته من حلماته وهجمت علي شفايفه بكل شراسه ولقيت عماله تاكلهم وتعضهم وقامت نامت علي ضهرها
سهر : تعالي يا خول الحس كس ستك يلا
محمد : امرك يا ستي ونزل محمد يلحس كس سهر بس بصراحه كان لحسه زباله اووي كان كل الي بعمله انت بيطلع لسانه وينزله علي شفايف كسها من برا راحت مزعقه فيه وقالتله قوم يا خول واديني طيزك عشان اوريك لحس عامل ازاي قام محمد فلقس وكان خرمه باين أنه واسع شويه اتاكدت أنه خول وبيتناك في طيزه وسهر نزل علي خرم طيزه ولقيت عماله تلحس في خرم طيزه وتضربه عليها وتدخل لسانه في طيزه وتقوله : طيزك مولعه يا شرموط ايه عاجبك لساني في طيزك
محمد : ااه اوي الحسي كمان يا ستي بعبصيني في طيزي
سهر : لا يا خول انت متقوليش اعمل ايه ونعملش ايه فاهم وراحت ضاربته علي طيزه جامد
سهر تعالي قوم نيكني في طيزي خليني ارتاح شويه
قام محمد وسهر فنست وظهر خرم طيزها كان لونه محمر مع لون بشرتها كان شكله خيال ومحمد زاي الطور دخل زبره مره واحده في طيزها
سهر : اااااه ااي براحه يا طور انت نيك براحه عايزه استمتع اهو يبقي منك فايده
بدأ محمد ينيك براحه وهي مستمتعه وبترجع بطيزها لورا عشان يدخل زبر محمد اكتر وبقيت عماله تفرك في كسها وتقوله سرع شويه نيكيني جامد وبدأ محمد ينيك في سهر جامد وهي : اااه كام نيكني كمان كيفني بزبرك دا يا خول متعني ااااه
ومحمد هاج اوي علي كلامها وبقي عمال يرزع في طيزها جامد ومفيش اي صوت في شقه غير صوت خبط محمد في لحم طيز سهر الطري وصوت اهاتها الي بقيت عاليه اوي لحد ما لقيت محمد اتشنج فجاه وجابهم في طيزها راحت زقاه بعنف وهي بتقوله مين الي قالك تجيبهم قبلي يا خول انت ايه مفيش فايده فيك
وراحت نامت علي ضهرها وبقيت عماله تفرك في كسها زاي المجنونه لحد ما ارتعشت وجابتهم وهو باصصلها في انكسار وبيقولها : انا اسف بس هجت اوي ومقدرتش استحمل
انا لما ركزت مع نفسي لقيت اني جبتهم من كل الي انا شوفته دا بس قررت اني مش هدخل ومش هنيك سهر عشان لو انا قدرت اكيفها محمد هينكسر اكتر روحت خرجت من غير ما حد يحس بيا ورجعت المفتاح زاي ما كان وكلما محمد وقولتله أن جدي تعب ونقلناه المستشفى ولازم يجي طبعا محمد اتنفض من مكانه ولبس همومه بسرعه وقال سهر تلبس عشان ينزلوا وانا نزلت جري وروحت مفيش ربع ساعه لقيت محمد بيتصل بيا وبيقولي انتو في مستشفي ايه
انا : تعالي علي البيت يا محمد خلاص جدي رجع بس مترحلوش اطلع عندي علي طول عايز اكلم معاك
قفلت معاه وانا كنت خلاص وصلت البيت ودخلت اوضتي وقعدت افكر في الاسره عمي المتناكه ديه ام مومس وبنتها شبها والواد طلع خول ايه القرف دا فضلت قاعد افكر لحد ما جرس الباب ضرب قومت فتحت الباب ودخلت محمد اوضتي اول ما قفلت الباب قولتله : بتتناك في طيزك من أمته
محمد رأسه في الأرض ومش بيرد
انا: انا مش بقولك كدا عشان اذلك أو اكسرك يا محمد انت اخويا ودا مينفعش قولي كلام دا من امته
محمد : محدش بينكني في طيزي سهر هي الي بتبعبصني بسبب اني مش بعرف اكيفها ومن ساعتها انا اتعودت علي دا
انا: وهي مدام مش متكيفه معاك ليه متمسكه بيك
محمد: لانها نفسها تبقي ماستر وعايزه حد يكون كلب بتاعها عشان كدا متمسكه بيا
انا : محمد كلام دا مينفعش انت اخويا وراجل وسيد الرجاله كمان انت الي بتنيك الستات وتخليهم عبيد زبرك اوعي تمشي في سكه ديه يا محمد اوعي انا همنعك تمشي فيها حتي لو علي موتي أو موتك فجاه افتكرت كلام ابويا ليا الصبح وفهمت هو كان بيكلم كدا ليه عندك حق يا حج في حاجات لازم تقف حتي لو علي موته
انا: محمد علاقتك بسهر ديه لازم تنتهي فاهم تنتهي انساها وانسي كل حاجه حصلت فاهم عشان خاطري يا محمد
محمد : حاضر يا عمر ادهبعظ عنها انا راجل وكل ستات عبيد زبري
انا: جدع يا صحبي روح نام دلوقتي عشان عندنا سفر بكره الصبح
محمد نزل شقته وانا قعدت افكر وترتب كل حاجه محمد اخويا وانا فعلا خايف عليه وبحبه بس مش اغلي من قمر وناجي اخواتي وكمان ليه يكذب محمد كان بيتناك فتحه طيز ديه مش مجرد بعبصه لكن كان في حاجه كبيره بتدخل في طيزه وكمان كلام قمر نور تقف قدام اخوها عريانه وتقوله يا خول وقدام اختي في حاجه مش مظبوطه انا هفهم في ايه بس مش دلوقتي اهم حاجه اني أبعد نور عن قمر طول ما انا هناك في مرسي مطروح امان قمر اهم حاجه دلوقتي
دخلت لقيت امي في المطبخ بتحضر الاكل كانت الساعه حوالي ٩ بليل
انا ايه يا جميله محضرلنا ايه علي العشاء
امي : بطل ياض انت بكش بقي هكون بعمل ايه يعني شويه جبن ولانشون بيض بالبسطرمة
انا:, بيض بالبسطرمة انا قتيل الطبق دا
امي : المره ديه مش هعاتبك عشان انت مسافر بكره وهتتحرم من كل دا
انا : علي رايك يا امي بقولك ايه صحيح كنت عايز اكلم معاكي شويه
امي : خير محتاج فلوس قولي عايز كام
انا: يا حبيبتي انا متقلقيش مش محتاج فلوس لكن عايز اكلم معاكي بخصوص قمر
امي : مالها قمر يا ابني في حاجه انا معرفهاش
انا:, مفيش حاجه معينه بس قمر كبرت وانتي شايفه بقي جسمها فاير ومطمع لاي حد بصراحه بقيت بخاف عليها اوي اكتر من الاول
امي : يا حبيبي ما كل البنات كدا وكمان متقلقش اختك مش بتخرج من البيت كتير الا للضروره وكمان انا مش بسبها تقعد مع أي شباب ولا تكلم مع حد غير ولاد عمك أو ولاد خالك وخلاتك
انا: حتي دول يا امي ينفع اطلب منك طلب وعشان خاطري متسالنيش ليه
امي : انت امرك عجيب اوي قول يا سيدي
انا: متخليش قمر تنزل عند عمي هشام خالص ولا تتكلم مع نور
امي : نعم ودا ليه يعني هو في ايه بظبط انطق
انا : يا ماما مفيش حاجه بس نور كبيره وطريقتها وكلامها بتفتح عين قمر علي حاجات مينفعش تعرفها دلوقتي ولازم كمان تعرفها من حضرتك مش من بنت عمها عشان كدا قاعده قمر مع نور كتير مش كويسه ليها فهماني انا قولت لقمر الصبح متنزلش تحت تاني ولا تكلم نور بس برضوا بقولك انتي لان انتي الي عينك عليها
امي : كلام حلو ويتصدق بس حاجه انك مخبي حاجه عموما انا همشي وراك بس لما تبقي تنزل اجازتك لينا كلام تاني مع بعض
انا:, ماشي يا ماما ****يخليكي لينا يا ست الكل
وبوست رأسها وخرجت وبعد شويه وتجمعنا كلنا وبعدنا نتعشي وقمر عماله تهزر وتضحك مع الكل وتناكف فيا وبعد العشا اب يا وامي دخلوا يناموا واخويا دخل اوصته بلعب وقمر قعدت ترسم في اوضتها اتصلت بنور وقولتلها اطلعي علي سطح حالا
نور : بس هما لسه منموش
انا : اطلعي حالا وقفلت سكه في وشها وطلعت وهي خمس دقائق وطلعت ودخلنا اوضه الي علي سطح
نور : في ايه خلتني اطلع بسرعه كدا ليه
انا: انتي عايزه ايه من اختي يا نور
نور: هو دا بقي الي معفرتك هههههه ايه يا عم مالك انا كنت بلعب فيها شويه بمتعها ولا المتعه حرام علي أي حد غيرك
روحت رزعت نور قلم علي وسهل خلي ودنها تصفر
انا: تبعدي عن اختي احسنلك عشان مدفنكيش مطرحك فاهمه
نور :لا مش فاهمه ليه عيني تبقي اختك هي الشريفه الي كل بحبها وانا شرموطه الي مصدره طيزها لناس
انا: انتي الي اختارتي تبقي كدا ومش هسيبك تخلي اختي تبقي شبهك ايه سواد دا كله ليه هي عملت ليكي ايه
نور : عماله تلعب وتدخل كل شقه في البيت وكل بيحبها ويكلموا عنها وعن اخلاقها وتربيتها ها ميعرفوش أن الي رباها هو الي *** الزبير الكبير الي ناك بنت عمه واغتصب امها وكل شايفك الواد ابو اخلاق محصلتش وانا واخويا دائما ظل ليك انت وأخواتك بس كدا كفايه اوي يا سي عمر وانا هخلي اختك شرموطه فاتحه كسها لاي كلب معدي وتقوله نكني وامك هتبقي مومس بالفلوس وابوك هو قوادها
ضرب نور مش هيجيب نتيجه غير عناد اكتر بصيت ليها بكل هدوء وبابتسامه عاليه اوي
انا: هنشوف بس افتكري انتي الي بداتي يا بنت عمي و الا انتي زمبك ايه ألاعيب شرموطه امك مش هتخيل عليا ولا انتي فكرتني مش عارف انها هي الي خلتك تغريني عشان انيكك أو يوم ما اغتصبتها كانت مقاومتها مفضوحه اوي ولعبه مترتبه انا مش غبي زاي ما انتي فاهمه اهلي هما أغلي حاجه عندي وهنشوف هتعملي ايه عشان موتك يبقي علي ايدي بحق
وسبتنا ونزلت ودخلت نمت وانا في إعصار في دماغي خايف وقلقان ومرعوب وغضبان الف شعور قررت اني اهدي وانام لان اول طرف لازم العب بيه عشان احمي اهلي هو محمد
نمت وصحيت علي صوت المنبه الساعه 5 صبح دخلت اخدت دش وخرجت البس هدومي وأكد علي شنطه سفري خرجت من اوضه لقيت امي قاعده واول ما شفتني فتحت في العياط قولتلها ايه يا ست الكل تاني هو انا مسافر المانيا ديه مرسي مطروح يا قلبي في ايه
امي : اول مره تبعد عني كل دا اسمع ياض انت ابعد عن العيال الوحشه واوعي تخليهم يبوظوك فاهم
انا:عيال وحشه انا كلمه ديه مسمعتهاش من يوم فرح ليلى بنت خالي وانا بتريق علي مكياجها سلام يا ست الحبايب
امي : استني هنا وليقتها طلعت الي كنت خايف منه كيس في سندوتشات
امي: خد دول عشان طريق طويل وخد بالك من نفسك
انا: تسلمي يا ست كل اطلع أجري قبل ما تحضريلي الرضعه
ونزلت جري وشبشب امي يلاحقني
نزلت تحت لقيت محمد قاعد مستنيني والعائله كلها تحت وسلمت علي كل. لما جيت اسلم علي نور كانت مكشره في وشي قولتلها في ودنها فكي وشك وانسي احسنلك
وخلاص ساعه ٦ ونص وقومت انا ومحمد عشان تمشي لقيت قمر جات وحضنتني وقولتلها : نور عدوتنا اوعي تقربي ليها ابدا واي حاجه تحصل اتصلي بيا متخفيش طول ما انا موجود
ومشيت انا ومحمد طلعنا علي الهرم واستنينا قدام فرع المطعم هناك لقينا تلات شباب هيسافروا معانا فضلنا مستنين لحد ما جه مستر جاسر المدير بتاعنا وجه كمان سبع أشخاص وبقينا١١ ومسار جاسر المدير وجات عربيه تيوتا حملنا الشنط واتحركنا علي مرسي مطروح رحله الجديده انا قعدت جمب شباك وفتحته وحطيت الهاند فري وشغلت فيروز وعشت وسرحت في الي جاي فوقت علي تلفوني الي رن وكان آخر شخص أتوقعه
انا الو مين معايا ؟
وهنا ينتهي الجزء الرابع من السلسله واتمني يكون عاجبكم اسف أن مفيش جنس كتير لكن اكيد انت. عرفتوا أنه جزء فاصل في قصه وكان في أحداث مهمه لازم توضحها عشان تسلسل الأحداث دلوقتي اسماء الاشخاص الي توقعاتهم كانت اقرب تفكير للي حصل لشاب
Jaber elwuinsh
فاشخهم فشخ
ويواصل الجزء دا مين الي كلمني في تلفون وليه هو شخص غريب أنه يكلمني
الجزء الخامس
حابب في البدايه اشكر كل ناس الي دعمتني بتعليقاتها وحقيقي دعمكم ليا هو الي بيخليني اكمل واحب أوجه رساله لأحد متابعين القصه واقوله أن الكره والغل لما بيتحفر في النفوس ويستخبي ورا ضحكه الجميله بيكون خطر عشان كدا نور كان لازم تظهر علي حقيقتها لان من بدايه الجزء دا كل شئ هيختلف والقصه الحقيقيه هتبدا من اللحظه ديه وانا بعتذر جدا عن التاخير في نزول الجزء الجديد
الجزء الخامس
انا حاطط الهاند فري في ودني ومشغل فيروز وفاتح الشباك ودماغي فاضيه خالص ومش عايز افكر في حاجه لكن يقطع استمتاعي دا مكالمه غير متوقعه بالمره
انا:الو مين معايا ؟
صوت: عن جد تحكي كيف تنسي صوتي اه انت ما سمعته غير مره واحده لكن تنساه بهي السرعه ازعل كتير منك
انا فجاه دماغي بدأت تحاول تفتكر الصوت دا طريقه كلام مش مصريه فجاه افتكرت الكارت طلعت محفظتي بسرعه ورديت
انا: مين ينسي صوتك الحلو يا مدام نرمين عيب كدا انا الي ازعل علي اتهامك الباطل دا
المتصل كان مدام نرمين الست الخليجيه الي كانت موجوده في المطعم وأدت الكارت بتاعها لمحمد عشان يوصلهولي
نرمين: انا قولت عليك مش سهل خالص بس انا لازم اعاتبك برضوا كل الفتره ديه متتصلش بيا ولا صاحبك طمع في كارت ومرضيش يدهولك
انا : حقيقي مش عارف اقولك ايه لكني كنت مشغول عشان السفر لاني اتنقلت فرع تاني للمطعم
نرمين: معقوله دا مع اني كان نفسي اشوفك ونقعد ندردش سوا لاني من اول مره شوفتك فيها وانا نفسي اكلم معاك
انا: وانا شرف ليا اني اقابلك واكلم معاكي لكني مش هنزل القاهره قبل شهر من دلوقتي عشان شغلي
نرمين: انت مسافر فين بظبط
انا: مرسي مطروح ليه
نرمين : هجيلك بكره او بعد بكره بكتير واكيد يعني انت مش شغال طول الوقت
انا : تنوري يا مدام نرمين
نرمين: هو كل شويه مدام انا اسمي نرمين بس ولو عايز قولي يا ايمي
انا : ماشي يا ايمي هنتظرك
وقفلت معاها ولقيت كل العيال بصالي ومبحلقه فيا
انا: مالك يا عم انت وهو في ايه
وهنا انا بعتذر ليك عزيزي القارئ اني نسيت اعرفك علي ناس الي معايا
اول شخص كان عبد الرحمن ودا كان طالب في كليه تجاره سنه تانيه شاب رفيع واسمراني شويه بس دمه زاي الشربات وكان جه الفرع الي كنت بشتغل فين قبل سفرنا بيوم وانا الي كنت مسوؤل عنه رغم أنه أكبر مني
ونيس دا من المنصوره شاب طول بعرض بس عنده كرش تحسه لبط وبتاع مشاكل والي هيخنق اكتر عزيزي القارئ انك مش هتفهم كلمه من كلامه مش هتكون أخطاء املائيه انا بقول من دلوقتي
احمد ودا كان شيف جاي معانا من فرع بتاعنا راجل كبير عنده حوالي ٤٥ سنه بشرته قمحي ويعني مفيش حاجه في مميزه
عاطف ودا برضوا من المنصوره بس فعلا كان زاي اخويا كبير كان بشرته بيضاء ورفيع اوي تحسه شبه خله السنان كان هو اقدمنا وبذات أنه سافر وخدم في مرسي مطروح قبل كدا وعاطف ليه دور مهم قدام
عادل ودا كان واد منفخ عضلات تحسه حراسات خاصه لون بشرتها ابيض وشكله وسيم يمكن دا يكون اجمل واحد فينا كان تقريبا ٢٥ سنه
باقي شخصيات مش مهمه نذكرها مع الاحداث
عاطف : ايه يا عم في ايه دا احنا لسه طالعين وانت بتظبط الدنيا من هنا
ونيس : ولعيه معاك يا وحشي
انا : هو قال ايه
محمد : معرفش بس غالبا كان بيمدحك
وكلنا فتحنا في ضحك من طريقه كلام ونيس
انا : اول البشائر بانت يا عم عاطف في ايه اول مره تشوف حد بيلاغي مزه
عاطف : لا يا عم بس انت شكلك لسه صغير علي كلام دا اهدي شويه
انا : يا عم متقلقش كل حاجه هتبقي تمام
شيف احمد: عمر خد بالك كلام دا مفيش منه هناك انت مسؤول مننا ولو حاجه زاي ديه حصلت في سكن انت هتتحول لتحقيق وتترفد
انا: لا متقلقش يا شيف انا يوم ما اعمل كدا مش هعمل كدا في السكن
وان مستر جاسر معلقش علي الموضوع دا خوفني لان مستر جاسر شخص مش بيحب اللعب ولا كلام الفاضي وبنسبه ليه الموضوع دا المفروض يبقي مصيبه ولازم يعلق عليها وخصوصا أنه كان طول الفتره في فرع المهندسين كان بيعاملني زاي ابنه محطتش في دماغي وكل رجع لحالته الاوله تاني روحت ميلت علي محمد وقولتله : هي جابت نمرتي منين
محمد : هي مين ديه انت كنت بتكلم مين اصلا
انا: كنت بكلم الست الخليجيه بتاعه المطعم فاكرها
محمد سكت شويه كأنه بيفتكر حاجه وبعدين قالي
:اه افتكرتها ما هي طلبت رقمك وانا ادتهولها
انا: وليه مقولتليش انك ادتها رقمي
محمد : عادي يا عم نسيت في ايه كفرت يعني
انا: ماشي يا محمد نكمل بعدين
رجعت مكاني تاني وحطيت الهاند فري في ودني تاني. كملت الي كنت بعمله وفضلت مشغل اغاني بقي وعايش لحد ما وصلنا السكن عماره حلوه وشقه مش بطاله ولقينا المدير بيقولنا أن لسه في اتنين مساعدين للمدير وشيف تاني بس لسه هيجوا علي مغرب ومن بكره هيبقي ننزل عشان نبدا تجهيز المطعم ونبدأ السيزون بتاعنا
مستر جاسر :دلوقتي ارتاحوا من تعب سفر ورتبوا شنط بتاعتكوا وعلي العصر هيجي الشيف احمد ياخدكوا علي المطعم هنتقابل هناك عشان تكلم علي خطه السيزون وازاي هنبدا ونكمله
عادل : طب يا مستر جاسر دلوقتي احنا لو حبينا ننزل نشتري حاجه او كدا نعمل ايه
جاسر : عاطف معاكوا و طبعا هو كان شغال معانا قبل كدا في مطروح وهو عارف المكان كويس اصبروا لحد ما تيجوا المطعم و انتو مروحين خلي عاطف يلففكوا شويه في المنطقه عشان تعرفوها بس يا شباب من الاول كدا احنا مش عايزين مشاكل ولا حد يقولنا كلمه مش تمام انتو قاعدين هنا وسط عربويه لو متعرفوش طبعهم ناس دول في كرم ميتوصوش بس الغريب عنهم بيحرسوا منهم وملوش ديه في زمتهم مش عايزين مشاكل ولا نظره يمين ولا شمال انتو فاهميني
كلنا في صوت واحد: تمام يا مستر
جاسر اسبكم انا دلوقتي ونتقابل علي العصر
جاسر وشيف احمد مشيوا واحنا بقينا قاعدين كل واحد بيشوف هينام فين وهيحط شنطه فين وكدا انا دخلت اول اوضه كان فيها سريرين ومساحه الأوضه كبيره يعني ومحمد لازق فيا زاي العيل الي خايف يتوهه من امه في المولد
انا : مالك ياض في ايه لازق فيا كدا
محمد : يا عم مفيش بس انت عارفني انا بخاف من ناس جديده لحد ما اتعود عليهم انا عارف انك زعلان من كلام نور......
انا: حسك عينك تجيب اسمها هنا تاني واي كلام بينا نكلم فيه واحنا لوحدنا وضامنين أن محدش يسمعنا مش عايزين فضائح العيال الي بره ديه في كام واحد فيهم هيجي يعمل علينا نمره من الاول ولو ادناهم الفرصه هيركبوا وانا مفيش حد يقدر يقول عليا كلمه واحده فاهم
محمد: فاهم خلاص لما نرجع نبقي نكلم
وحطينا شنطنا وانا اخدت سرير وكان حجمه كبير شويه نمت انا ومحمد عليه عزيزي القارئ معلومه تانيه تعرفها عني أنا متأثر جدا بالذئاب وبحياتهم لدرجه اني سعات بتصرف زيهم زاي ما انت هتشوف دلوقتي
تقريبا انا منمتش غير ساعه واحده بس كنت نايم وفايق نوعا ما يعني مفتح عين ومغمض عين ولقيت الي اسمه عادل جاي هو ويونس وكان محمد نايم علي بطنه ساعتها
عادل : شايف ياض الواد طيزه كبيره وشكلها طري ازاي شكل العيال ديه بتاخد فيها من بدري ولما نتعب هتلاقي
راح يونس ظرف محمد بعبوص والواد قام منطور من مكانه عادل عمله علامه بمعني اسكت وقاله قوم من علي سرير وجه عادل ناحيتي عشان يبعبصني انا كمان روحت مفتح عيني فجاه الواد اتفزع ونط من مكانه
انا : من اولها كدا يا كسمك من ليه الي فاكرنا حته طريه هيقرقض فيها بمزاجه تبقيوا غلطانين ولسه معرفونيش والي حصل دا تمنه هيدفع وخليكوا فاكرين يلا غور انت و هو
عادل : دا انت طلعت دكر ياض وبتعرف تتكلم وتقول مواويل كمان طب ما تفرجنا
انا : زبري قدامك لو انت خول تعالي مص وبعديها تصدر طيزك وانا اكيفك (وقومت وقفت قدامه ) ولا انتي كسك ناقح عليكي يا بطه
طبعا الحوار دا داير و ونيس عمال يبعبص في محمد من ورا وابن الشرموطه مكيف هيودينا في داهيه و كان ونيس لف حواليا وبقي ورايا وبقيت بين الاتنين
ونيس: طب ما تورينا طراوه طيزك انتي يا حلوه ولسه كان هيبتبصني رحت ماسك أيده و تنتها له والواد أتألم شويه بس بعدها حاول مكتفني عشان عادل يقلعني البنطلون و يعلم عليا ويكسرني انا مقومتش خليت ونيس يكتف أيدي وعادل نزل علي ركبه عشان يقلعني البنطلون واول ما نزل وبقي وشه قدام زبري روحت رازعه بركبتي في وشه وخابط ونيس بدماغي من ورا في مناخيره طبعا ساب أيدي ومسك منخيره روحت لافف بسرعه ومناوله بالبوكس في وشه سطحته علي السرير وقبل ما عادل يقوم رحت رازعه في وشه برجلي والاتنين همدوا واخدت محمد وطلعت لقيت عاطف قاعد كأنه كان مستني يشوف مين هيخرج من الاوضه
انا : بقي كدا يا عاطف وانا الي كنت بقول انك هتبقي اخويا الكبير وضهري تسلمني كدا يا صحبي
عاطف : سامحني يا عمر بس انا مليش كلام مع خولات وكان لازم اعرف انت راجل وتسد ولا خول وبمناسبة الخولات ....
انا: عاطف بلاش تكمل عشان هنزعل مع بعض جامد فيها دا اخويا والي يمسه يمسني والي حصل جوا دا انا مش هعديه للاتنين دول انت كنت عارف ومرضتش تدخل حقك ومقدرش اقولك ليه لكن أنا أو ابن عمي خط أحمر والي يعديه بيزعل
عاطف : امين يا عم ناس وانا بقدر الرجاله ومن انهارده محدش يقدر يتعرضلك بس صحيح يا عمر انت قدرت علي بغلين دول ازاي دا عادل لوحده لو ما ناولك قلم هتقع
انا : ما انا عارف اصل الضرب فن يا عاطف مش عضلات ولا عافيه وقبل ما تقف في وش واحد اعرفه لو كنت تعرف اني في ثانوي عسكري ومدرب علي ايد ظباط وعساكر في جيش مكنتش وقفت قدامي و عادل لو فعلا لو كان ضربني كنت هضيع عشان كدا مدتوش فرصه خالص أنه يعمل حاجه
ولقينا عبد الرحمن خارج من الاوضه وهو بيتاوب شكله كان لسه صاحي بس سمعنا لاني لقيته بيقولنا : هو عادل اتخانق معاك ولا ايه يا عمر
انا : لا يا عبدو هو حب يستظرف بس هو فهم ابقي خد بالك علي نفسك وانت نائم بعد اذنكم
وسحبت محمد من أيده وخرجنا برا الشقه وانا نازل علي السلم كلمت مستر جاسر وقولتله اني عايز اروح علي بحر شويه قالي تعالي علي المطعم دلوقتي وخليك معايا و وصفلي ازاي أخرج من شارع اسكندريه علي الكورنيش لحد ما اوصل للمطعم و اول ما وصلنا لقينا المطعم بيتنزله بسلالم وفي ترأس كبير والي عرفته أن مساحه التراس شرك بينا وبين المطعم الي جمبنا المهم اخدت محمد وقعدنا بعيد عن كل في اخر التراس
انا : انت مش هتبطل الخولنه ديه يا عرص انا بحاول اعمل قيمه لينا عشان محدش يقدر يكلمنا وانت سايبه يبعبص فيك ومبسوط حتي عاطف الي مكنش في الاوضه قدر يفهم انك انبسط بالي حصل انت ايه مخبول
محمد : ما انا قولتلك انا طيزي سعات بتقرصني و عايز احط حاجه فيها اعمل ايه وكمان انا مكنتش متصور اننا هتطلع سلام من تحت ايد عادل انت مش شايف هو حيطه ازاي وانا خفت
انا : عشان حمار الي زاي عادل دا ريش علي مفيش ولا له لازمه انت الي كنت عايز كدا وكمان جه بقي وقت الحساب يا حلتها مين الي كان بينيكك في طيزك ؟ وقبل ما تقول مفيش لو كذبت همسح بيك التراس انطق
محمد : بصراحه مسعد
انا: مسعد مين
محمد: مسعد اخوه سهر أساسا انا وسهر مع بعض من زمان من قبل ما انت تقولي
انا: احا مسعد الخول الي انا قطعتله زبره علي كدا بقي انت عارف انا عملت كدا ليه
محمد: اه عشان عرفت أنه ماسك صور علي نور اختي بس. اساسا مكنش في صور ولا يحزنون
انا :, ازاي امال ايه الصور الي اتفرمطت ديه
محمد : نودز كان نور بعتتها ليه فعلا بس هو مكنش يبذلها بيها لأنها كانت معاه وبتتناك منه في شقه ناصر
كم الصدمات غير طبيعي نازل عليا وانا مش قادر استوعب ازاي كان بينكها في شقه ناصر ناصر أساسا شارط علينا لو هنيك في شقته يبقي لازم ينيك معانا
انا : هو ناصر ناك نور انطق
محمد : ما انت عارف اي واحده تدخل شفته هو ليه فيها هو أساسا الي فتح طيزها مش مسعد بس لبسناها مسك عشان مبعرفش هي مين
انا : ومدام مسعد مكنش بيزل اختك ليه هي قالت كدا
محمد : امي كانت مرتبه لكل دا اليوم الي انت رجعت في البيت بدري عشان انا كان ورايا مشوار كانت امي مستنيه معظم البيت يكون فاضي وانا اعمل اني نسيت اي حاجه واخليك ترجع تجيبها وعشان جدي محرج ميبقاش في اي بنات في البيت لوحدهم لما انت مش هتلاقي حد هتقعد معاها لحد ما اي حد يرجع من برا وبعدين تجيلي وهي اخلت تكلم مسعد وتمارس معاه وانت قاعد قدامها وبعدين تقوم وطبعا مسعد هيبعت رسائل وانت عارف الباسورد بتاع الموبيل اصلا وتنيكها بعد كدا
انا كل دا انت عارفه يا لخص انا بقول ليه قالت كلام دا علي مسعد
محمد: عشان هي زهقت منه وهو عمال يتمحك فيها ومش عارفه تخلص منه وهي وامي بيكرهوك أساسا وعارفين انك طائش قالوا يعملوا كدا ويقولوا ليك كلام انت اكيد هتتهور وتعمل فيه حاجه توديك في داهيه منها انت خلصت علي مسعد وهما خلصوا منك وبعدوك عن طريقهم خالص بس محدش كان متصور انك زكي لدرجه أن محدش قدر يمسك عليك حاجه حتي الفيديو الي صورناه له انت مش طالع فيه يعني مفيش حاجه تخلينا نقدر نبلغ عنك
انا في دماغي : يا ولاد الشياطين بقي انا كنت عايز تلحقها وانتو عايزين تودوني ورا شمس هو كرههم واصل لدرجه ديه كدا احلوت اوي استقبلوا بقي
انا: من اللحظه ديه انت لا ابن عمي ولا اعرفك بس للاسف هما عارفين انك ابن عمي عشان كدا خولنه بتاعتك ديه تعملها بعيد عنهم ومحدش فيهم يقربلك والا هنشوف الي عمرك ما شفته انت والمتناكين الي هناك
محمد : حاضر
قومت وسبته ورحت ناحيه مستر جاسر اشوف لو اقدر اساعدك في حاجه لقيته بيقولي افتح الباب وأحاول اطلع كام كرسي وطربيزه عشان نقعد عليهم في تراس ساعه الاجتماع وعلي بعد العصر لقينا الشيف احمد جاي ومعاه الشباب وفضلنا قاعدين حوالي عشر دقائق ودخل علينا تلات رجاله عرفنا أن واحد فيهم شيف تاني مع شيف احمد والاتنين مساعدين للمدير
بدأ الاجتماع
مستر جاسر : دا اول يوم لينا هنا يا شباب معظمكم مبعرفش بعض يمكن في ناس مش متعوده علي سكن لكن انتو هنا اخوات بينكم وبين بعض هيكون في أسرار انا مش عايز اعرفها لكن هيكون في مشاكل لو مشكله كبيره انا هدخل لكن ايا كانت المشكله مش عايز دا ياثر علي شغل احنا كلنا هنا منظومه متكامله بنكمل بعض محدش يقدر يشيل المطعم دا لوحده نهائي كلنا بنشتغل مع بعض عشان نوصل لافضل النتائج
طبعا احب اعرفكم علي الشيف عصام وهو الي هيمسك الفتره الصباحيه للمطعم والاستاذ عامر والاستاذ عثمان هما مساعدين المدير اي حاجه ترجعلهم فيها دلوقتي احنا هنبدا شغل في المطعم من الاسبوع الجاي في خلال الأسبوع دا احنا مطالبين اننا نرجع المطعم زاي الاول واحسن هنضفه ونشوف ايه ناقص ايه تالف مش عايز كسل ولا لعب ولا شغل عيال اتفضلوا يلا عشان هنبدا
ونزلنا تحت المطعم وطلعنا للطربيزات كلها علي ترأس وبدانا ننضف الارضيات والسقف والحيطات وطاوله الكاشير والمطبخ كانوا شغالين جوا وكان عادل من المطبخ فكان جوا لكن ونيس كان صاله وطول ما احنا شغالين هو عمال يبص عليا وانا اول ما الصله يدور وشه انا بضحك من جوايا علي منظره والي بيعمله المهم خلصنا شغل في اليوم دا وعاطف اخدنا يفرحنا علي البلد واتمشينا علي كرنيش وشارع اسكندريه وجميع المتحف وبقي يعرفنا مكان كل حاجه وكمان عشان المياه هنا غير صالحه للشرب فلازم نشتري جزلات مياه روحنا اشترينا ورجعنا علي البيت الكل مقتول من التعب انا دخلت الاوضه ولقيت عادل نايم علي سريري ولقيت ونيس في معدي من جنبي وراح نام جميع قولت هي تناحه بس مش هنولهم الي عايزينه روحت انا نمت مع عبد الرحمن في اوضه الي بينام فيها ودخلت اول ما حطيت جسمي علي سرير نمت ومدرتش بدنيا معرفش صحيت أمته تقريبا علي ساعه خمسه الفجر قومت اشرب قولت اشوف الواد محمد إخباره ايه ليفضحنا وروحت ناحيه اوضه الي بينام فيها محمد و يا احا علي الي شوفته وسمعته لقيت محمد قاعد علي ركبه وبيمص زبر عادل و ونيس و عاطف
المشهد الاوضه بيحكيه محمد
انا كنت نايم علي سرير جمب عاطف صحيت من نوم وانا حاسس ان في حد بيلعب في حلمه بزازي كنت حركه هيجتني اوي فتحت عيني لقيت عاطف هو الي بيلعب في بزازي خفت لا عادل و ونيس يشفواه قولت ابص عليهم عشان اتاكد أنهم نايمين لقيت ونيس قاعد بيمص في زبر عادل لقيت عاطف راح واخد شفايفي وبقي عمال يبوس فيها وأيده لسه بتلعب في بزازي كانت شفايفه حنينه اوي عليا وانا مش عايز اللحظه ديه تخلص وكنت عمال تهيج اكتر واكتر ولقيته ساب شفايفي وبيقولي اقلع هدومك
محمد: لا انا خايف براحه عليا عايز اطمنلك شويه الاول
لقيته شدني ناحيته واحضني كان حضنه دافئ وحنين اوي وبدأ يحسس اعلي ضهري وطيزي ولقيت أيده دخلت جوا البنطلون وبدأ يلمس خرم طيزي وانا رحت في عالم تاني خالص وبقيت ببوسه من رقابته والحسها ولقيته دخل صباعه مره واحده في طيزي طلعت مني اه خفيفه وبعدها سمعت عادل بيقول : مستعجله كدا ليه يا شرموطه دا لسه اليوم طويل
مركزتش معاه لاني كنت حبيت عاطف واطمنت ليه وأيدي بدأت تنزل علي زبره واحسس عليه بايدي لقيته قلع البنطلون وزبره بقي قدامي كان طويل وتخين شويه اول ما أيدي لمسته حسيته اتكهرب وأيدي بدأت تروح ناحيه زبره استكشفه عروقه وطوله كان حلو اوي نزلت علي زبره ابوسه والحسه كان حلو اوي بدأت امشي لساني علي عرقه وامص في جامد
عاطف :, ااه يخرب بيتك ياض انت بتمص ولا اجدعها شرموطه هتخليني احبهم من المص بس
محمد: اصبر بس وانا همتعك بس متقوليش ياض قولي يا قمر
عاطف :, ماشي يا قمر مصي بقي يا لبوه عشان اكيف منك
محمد:, ايوه كدا اشتمني كمان انا بحب الشتيمه اوي
ولقيت فجاه زبر راشق في طيزي وانا من كتر الهياج مفرقش معايا دا زبر مين بس بصيت ورايا لقيت عادل حاط زبره في طيزي وبقي عمال يضربني عليها
عادل : خدي يا قمر يا شرموطه نفسك تتناكي يا لبوه
محمد : ااااه كمان افشخني كمان يا دكري نيك قمر المتناكه اللبوه بتاعتك شرمطوني كمان
عاطف لقيته راح ضربني بالقلم وقالي : بطلتي مص ليه يا متناكه يلا مصي
ورجعت أمص زبر عاطف تاني وهو مستمتع اوي بيطلع انين من بقه معناه أنه مستمتع وعادل ورايا فاشخ طيزي وحاسس ان زبره بيكبر في طيزي وعمال يحك في جدار طيزي وانا جبتهم من هيجان الي انا فيه ولقيت عادل خرج زبره
وعاطف قام من علي السرير ونيموني علي ضهري ونزلوا بوس في رقابتي و شفايفي ولحس ورضاعه في بزازي وهما مش عاتقني وكل شويه نازلين عليا ضرب بالاقلام والي يشد زبري جامد وبيقولي دا مش ليك دا كان لازم يكون مع راجل مش لبوه زيك يا قمر
محمد: نكوني عايزه تتفشخ منكم هاتوا لبنكم فيا عايزه احمل منكم
ونيس : دا طلع شرموطه اصلي يا جدعان مع أن ابن عمه طلع فاندام وبيضرب بالجوز
عاطف : ما لازم يكون في عيلتهم دكر عشان يعرف يكيف الباقين
عادل : الا مين الشرموطه الي كانت منصوره عريانه علي موبايلك ديه يا قمر
محمد: ديه نور اختي التؤام
عاطف: الفرسه ديه اختك طب لو عايز انيكها يا خول
محمد: من عيني هخايك تينكها ديه هتفرح اوي لما تشوف زبر زي زبرك بس نيكيني ومتعني انا الاول
ونيس : يعني معندكش مانع نعمل عليها حفله
محمد: يعني هي اول مره يتعمل عليها حفله ديه طيزها كبرت من كتر النيك
لقيت عاطف قلبي فجاه علي بطني ودخل زبره في طيزي مره واحده وانا دفنت وشي في المرتبه عشان صوتي ميطلعش و لقيته ليرفع جسمي عشان ابقي في وضع الدوجي ولقيت ونيس حاطط زبره في بقي وانا عمال تمص فيه جامد عادل دخل زبره في طيز ونيس وبقي صوت في الاوضه كله صوت تخليك لحمنا في بعض و اهات مكتومه وكان خرمي عمال يفتح ويقفل جامد علي زبر عاطف وهو عمال يضرب فيها ويشتمني وزبر ونيس بقي عمال يتخن في بقي عاطف خرج زبره من طيزي ونزلني علي الارض وبقيت واقف بين التلاته عمال تمص في زبر كل واحد فيهم شويه
عاطف : يلا يا قمر يا شرموطه مصي كمان خليني اشوفك لبني
وفضلت تمص جامد لعاطف لحد ما جابهم في بقي وبقيت بحلب زبره عشان اخد اخر نقطه من ايه كان طعمه حلو اوي وبعدين روحت لونيس وفضلت احلب زبره وجابهم علي وشي وعادل لقيته قومني وراح راشق زبره في طيزي وفضل ينيك فيا جامد وانا اتوهه من المتعه لحد ما جابهم في طيزي روني بلبنهم الحلو ولقيتهم كلهم بيلبسوا هدومهم
ونيس : الحفله الجايه هتكون انت واختك مع بعض يا خول ماشي
محمد: من عيني يا دكري
عاطف : الا صحيح ياض مين قمر الي انت خلتنا نناديك باسمها ديه
محمد: ديه تبقي بنت عمي واختي عمر الصغيره بس حته فرسه ملهاش حل بس صغيره علي نيك للاسف
ونيس: احب انا النوع دا انا عايز البت ديه يا عرص
محمد: نعم انت عايز عمر يقتلني ولا ايه دا لو حد لمس شعره من اخواته يطير فيها رقاب وانت عايزني اجبهالك انيكها عشان يخلص علينا كلنا
عادل : ما بلاش جو دا يا عرص يعني متناك دا هيعمل ايه دا واضح أن العيله كلها خولات وشراميط
محمد: المتناك دا قطع زبر عشيق اختي لما عرف انها بتتناك منه وبعدها خلاني اتعرف علي أخته وانيكها وبقي قادر يعرف كل حاجه بدور في بيتي معرفش ازاي عمر دا خطر انا بخاف منه
عادل : ما انا هعلم عليه مش هسيب الي عمله فيا دا يعدي ومفيش احلي من نيك حته بتلو لسه بتكبر علي الشرمطه عشان أعلم علي لحمه انشف كدا وانا هقولك تعمل ايه
محمد حاضر لما نشو ف اخرتها
عاطف: اخرتها شرف عيلتك الي هناخده بادينا يا خول
نرجع القصه علي لسان عمر
انا سمعت كل كلام الي قالوه وكنت عايز ادخل اقتلهم كلهم اختي مين يا ولاد الشرموطه الي عايزين تنكوها دا انا الي هنيكوا يا معرصين بس تمام كدا استحملوا
ورجعت اوضه بتاعتي لقيت نرمين رنت عليا كلمتها
انا: الو ايه يا عسل اخبارك ايه
نرمين : تعبانه اوي ومرهقه من سفر لكن عايزاك ومستنيه اشوفك
انا :وانا كمان يا عمري هموت عليكي طب ايه هتيجي أمته
نرمين انا خلاص بقيت في مرسي مطروح في القريه الذكيه
انا : ايه الي حلاوه ديه بسرعه ديه جيتي
نرمين : امال يا قلبي دا انا كمان محضرالك هديه حلوه اوي بس هاخد تمنها قبل ما ادهالك
انا :هديه وادفع تمنها طب تيجي ازاي ديه
نرمين : اصلها هديه غاليه اوي ولازم اتاكد انك تستحقها الاول
انا ماشي يا عسليه تحبي اجيلك أمته ؟
نرمين دلوقتي لو تقدر. انا مش قادره وعايزاك باي شكل
انا : نص ساعه واكون قدامك بس لما اكون قدام القريه هكلمك عشان اعرف ادخل يلا باي
نرمين : باي يا حبي
انا طبعا لبست ونزلت جري عشان اقابل الفرس العربي الاصيل دا و نزلت و اخدت الطريق وطلعت علي كورنيش وطلعت ركبت عربيه لحد القريه ولما قربت اتصلت بنرمين وقالتلي أن في حد مستنيني ولما وصلت فعلا كان في شاب مستنيني شاب في أول العشرين ملامحه حلوه وهاديه وشكله لطيف رفيع شويه بس تحسه عصب لقيته بيقرب عليا وبيقولي اخبارك ايه يا عمر انا كنت مستنيك بفارغ الصبر
انا طبعا مندهش من طريقته ديه دا ولا كأننا متربيين مع بعض
انا : شكرا يا استاذ هو انت اسمك ايه
شاب : انا اسمي يا سيدي عدنان اتفضل اتفضل ودخلنا القريه وركبنا العربيه بتاعته عشان ياخدنا علي شاليه الي فيه نرمين
انا: هو انت تعرف مدام نرمين منين يا عدنان ؟
عدنان: اولا مسمهاش مدام نرمين اسمها امي أما اعرفها ازاي فدا يا سيدي لأنها هي الي جابتني الدنيا ديه
انا : نعم يعني ايه نرمين تبقي****
عدنان : ايوه نرمين تبقي امي
وهنا ينتهي الجزء البتاعنا وانا بعتذر عن التاخير الجامد دا بس غصب عني فعلا والجزء الجاي هينزل في اقرب وقت و انا مش ميال للمشاهد المثليه عند رجال بس دا كان طلب من أحد الاعضاء وانا مقدرش اتاخر عنكم في اي طلب واي حد عايز شئ معين يشوفه في القصه يقول وانا اكيد هحاول البي طلبه مدام مش هيخرجني عن سياق الأحداث وبشكر كل الناس الي متابعه القصه وبتقول رايها واتمني أن كل يقول رايه لان فعلا تشجيعكم ليا هو الي بيخليني اكتب واحاول أطور من القصه بشكل أكبر كل مره شكرا تاني ليك وانتظروني في الجزء القادم
اولا انا بعتذر عن التاخير لكن حصلت ظروف شديده منعتني اني انزل الجزء الجديد الفتره الي فاتت تشجيع متابعين فعلا هو الشئ الي بيخليني اكمل كتابه القصه ديه فاتمني انكم تتفاعلوا مع قصه اكتر من كدا ومعظم ملاحظات الي جاتلي انا حابب اشكر المتابعين الي وضحوا النقاط ديه ليا و بشكركم علي اهتمامكم بجوده القصه وأنها تطلع في احسن صوره
ثانيا طلبات معظم القراء أن قمر تفضل بعيده عن دايره الجنس والانتقام نجلاء وبنتها عزيزي القارئ كل فرد في قصه ديه له دور معين هينفذه سواء كان جنسي أو غير جنسي المهم أن دوره هيكون مؤثر علي الأحداث طبعا في الجزء دا هيكون في مفاجات كتير اوي محدش يتصورها اسف علي مقدمه الطويله بس كان لازم أوضح كل الكلام دا نبدا جزء الجديد
الجزء السادس
اخر مره وقفنا عند نرمين وهي تبلغني انها وصلت مطروح وعايزه تقابلني وانا نزلت عشان اروح الشاليه بتاعها في القريه الذكيه وهناك قبلت عدنان
انا: بس صحيح يا عدنان هو انت تعرف نرمين منين ؟
عدنان : اولا هي مسمهاش نرمين اسمها ايمي أما بقي اعرفها ازاي فعشان ايمي هي الي جابتني لدنيا
انا في ذهول : نعم يعني نرمين تبقي*****
عدنان : ايوه ايمي تبقي امي
انا : ايوه بس ازاي دا ميبنش عليها خالص انها يكون عندها ابن في سنك وكمان ايه موضوع انك مستنيني و هي ديه بقي المفاجاه الي محضراها!!!!
عدنان : حيلك حيلك يا عم عمر في ايه انا نسيت اول سوال أساسا اصبر بس وانت هتفهم كل حاجه
فضلت ساكت لحد ما نوصل لشاليه لكن دماغي شغاله بشكل مش طبيعي لدرجه اني صدعت من التفكير عايز افهم هو في ايه بظبط
المهم وصلنا قدام الشاليه ونزلت من العربيه انا وعدنان وهو عمال يقولي: اتفضل يا عمر انت مش غريب اتفضل
دخلت الشاليه وكان حاجه تحفه بصراحه يعني أنا حسيت اني جوا لوحه فنيه الارضيات معموله من شراميط ظ£D وبتعكس شكل البحر وجزء تاني واخد شكل الرمل الاصفر لشط والسقف لوحه فعلا واخد شكل السماء الوانها والسحاب كل تفاصيل والانتريه واضح أنه معمول ممكن نوع غالي من الأخشاب ومطعم بالعاج تقريبا ومن اول ما دخلت شامم ريحه جميله اوي بتهدي اعصاب حقيقي دا البيت الي انا اقدر اسميه بيت الاستجمام كل حاجه هنا تجبرك انك ترتاح فضلت طبعا واقف متنح وطول ما انا ماشي حاسس اني هتكعبل لاني فاكر اني ماشي في بحر حقيقي من المنظر
عدنان : ايه يا عم عمر هو انت هتفضل مبحلق كدا كتير وتتزحلق دا مجرد سيراميك
انا : بصراحه بيت حاجه خرافيه مش قادر اوصف الجمال دا بحاجه بس ايه الريحه ديه
عدنان: اكيد عجباك ديه ريحه بخور عربي بيريح الأعصاب وطبعا ممزوج مع ريحه العاج والصندل الي مطعم بيهم كل أثاث البيت
انا: مين الفنان الي عمل ديكور البيت دا
المفاجاه هي الي عملت البيت دا
كانت الجمله ديه طالعه من نرمين وهي نازله من علي السلم وكانت لابسه مايوه بكيني قطعتين ولا واني شاكك أنه مايوه اصلا كان المايوه عباره عن برا لونه اصفر ساده الاندر فتله ومن ناحيه كسها واخد شكل سبعه يا دوب مداري كسها ونفس فون البرا طبعا نرمين كانت اول مره اشوفها لابسه عبايه خليجي واسعه فمقدرتش اشوف جسمها لمن الي قدامي دا حاجه ملهاش وصف شعر اصفر وعيون بني وتحس عيونها كحيله من غير حاجه وشفايف صغيره بس مليانه وحدود مورده جسم بقي حكايه طولها وسط يعني تقريبا ظ،ظ¦ظ¥ بس عليها عود محصلش مقدرش اقول انها رفيعه ولا تخينه هي تحسها حته ملبن بس من غير كرش جسم متناسق وبزاز كبيره ومدوره لدرجه ان معظم بزازها كانت خارجه من البرا وطبعا كل دا مع بشرتها القمحي فأنت قدام فرس عربي اصيل وفخاد ملفوفه تحسها مصبوبه صب وكسها كان واضح من الاندر كان منفوخ ومجسم علي الاندر
سامحني عزيزي القارئ اني طولت في وصف جسمها بس بصراحه مقدرش اعدي دا
انا طبعا واقف مبحلق في جسم نرمين الي يهبل انا متصورتش ان جسمها يكون بالجمال دا
نرمين: هتفضل باصص كدا كتير عيب يا ولد ابني واقف
انا: ابن مين انا لحد دلوقتي مش صدق أنه ابنك أساسا ايه جمال دا كله
نرمين : يعني أنا فعلا حلوه ولا ديه مجرد مجمله
انا: مجمله مين هو في حد يقدر يقول نص كلمه عليكي يا قمر
نرمين : ياض يا بكاس طب تعالي نقعد بس وتكلم براحتنا
واخدتني نرمين وقعدنا في الانتريه وخلتني قاعد جمبها وكانت لازقه فيا اوي لدرجه ان بزازها كانت محشوره في جنبي وحاسس بطراوتهم اوي
انا : طب ايه بقي المفاجاه الي انتي محضراها ليا
عدنان : يا عم انت مستعجل اوي كدا ليه اصبر انهارده احنا هنا عشان نعرف بعض
انا : بشكل دا ونعرف بعض بس وكنت بشاور علي نرمين
نرمين : طبعا مش لازم نعرف بعض كويس وكانت أيداها علي زبري عماله تحسس عليه وانا كنت ببص علي عدنان اشوف رد فعله لقيته مركز مع ايد امه اوي كأنه مستني يشوف شكل زبري روحت قائم قالع البنطلون و البوكسر وكان زبري واقف نص واقفه رغم كل الي حوليا
انا: عشان نتعرف علي بعض احسن شويه
ضحكنا كلنا علي كلامي وفضلت ايمي تحسس علي زبري براحه وبتقولي : قولي بقي يا عمر انت مين بظبط
انا: وهيفرق معاكي انا مين في ايه
نرمين:انا بحب اكون في حضن راجل مطمنه معاه ازاي اطمنلك وانا مش عارفه حاجه عنك
انا: طب وابنك ايه نظامه في ليله ديه
عدنان : انا يا سيدي ديوث بحب اشوف امي بتتناك من رجاله بس رجاله بجد الي يخلوا كسها مينفعش بعد كدا وبعدين أنزل الحس لبنهم من علي جسمها أو من كسها وهي تمصلي لحد ما اجيبهم في بقها وتبلعهم
طبعا تصور عزيزي القارئ انا قاعد في في وضع زاي دا ويسمع كلام دا من عدنان زبري دا بقي عامود صواري في ثانيه
انا: طيب انا يا سيدي انا عمر عندي ظ،ظ¨ سنه عايش مع ابويا وامي واخواتي في بيت عيله بس انا من عيله محافظه شويه يعني مقفلين علي نفسنا ولازم ناخد راي كبار العيله كلهم قبل ما اعمل اي حاجه بس لما كبرت الموضوع خنقني وخرجت من الجو دا
نرمين : ويا تري نزلت تشتغل ليه يا عمر
انا: عشان اسلي وقتي انا مش بحب قعده البيت ولا زاي شباب الايام ديه بحب الهلس عايز اعيش حياتي اه لكن استفيد اشتغل واكسب خبره وفلوس واصرف علي نفسي واحس اني راجل مسؤول عن نفسي علي الأقل
نرمين: تصدق انك كبرت في نظري اوي وعرفت اني فعلا مع راجل تفكيرك اكبر من سنك اوي يا عمر حتي في حركه المطعم الي عملتها مع راجل الي اخد نمره البنت
انا: وانتي عرفتي ازاي انا عملت ايه
نرمين : عرفت انك مسكتش عن الي حصل وانك مش رافع اريل وديه اكتر حاجه عجبتني فيك جراتك شطارتك ذكائك وعارف ازاي تحمي نفسك حتي من كلاب الي معاك في سكن وكانوا عايزين ينكوك زاي ما ناكوا ابن عمك
انا في دماغي: احا يا ولاد العرص انتو عرفتوا كل دا منين هو انا فين بظبط
انا : هو في ايه بظبط انا مش فاهم حاجه انتو مين
نرمين : انا يا سيدي ابقي نرمين عاصم سيده اعمال خليجيه بس عيشت في مصر معظم حياتي وحبيت راجل محترم وشيك واتجوزنا بس بعد كدا زهقت منه. كنت عايزه اسيبه بس كنت حملت في عدنان وكان الانفصال صعب قالي أنه موافق علي اي شئ ترضيني مهما كان هو ايه كان يوم حلو اوي بقي كلب عندي وحتي لما عدنان كبر بقي كلب البيت كله بيشبع رغباتنا كلنا مع انك تشوفه متصدقش كلام دا خالص راجل محترم جدا جدا
انا ،: كل دا ميجوبش علي سوالي انتو عرفتوا كلام دا منين
نرمين : عدنان يا حبيبي هات المفاجاه الاوله لعمر خليه ينبسط
دخل عدنان المطبخ وخرج ساحب واحد بسلسلة كلاب وكان ماشي علي أيده ورجله زاي الكللابب وعلي ضهره شايل صانيه عليها وسكي ومكسرات بس مقدرتش اعرفه لانه كان لابس ماسك
عدنان : دا بقي كلب العيله يا عمر الشرموط بتاعنا كل طلباتنا هنا مجابه تعرف اني نكته اه متستغربش لما ماما بيجلها عذر الشهري بروح انيكه اصل اختي مش بتوافق انيكها خالص
انا: وانتو جايبينه ليا اعمل بيه ايه
نرمين : عمر انت هنا دلوقتي راجل البيت دا وكلنا هنا تحت رحمتك وزبرك عايزه احس بفحولتك معايا وراحت واخده شفايفي وبقيت بتمص فيهم جامد اوي وتلحسهم وماسكه زبري عماله تدعك فيه عشان اهيج بس حظك وحش يا كتكوته قومت من مكاني وهي لسه ماسكه زبري
انا: مدام انا بقي راجل البيت خلي الكلب دا يكشف وشه ولا مكسوف مني
عدنان : بس كدا انت تؤمر يا حبيبي بس في شرط لازم تعرفه
انا: شرط ايه دا
نرمين : انت لو مكيفتنيش انا وهو هتكون كلب زيه
انا: نعم يا كسمك انتي و هو مين دا الي عايزينه يبقي كلب دا انتو دماغكم تحت جزمتي تلحسوها
لقيت فجاه نرمين قعدت زاي الكلبه علي أيدها ورجليها وجات ناحيه جزمتي تلحسها وجوزها كمان جه ناحيتي وبقي بيلحس رجلي التانيه
عدنان : شوفت بقي احنا موفقين علي اي حاجه واظن انك قادر تكيف امي شرموطه وأبويا العرص ولا ايه
كلام عدنان استفذني اوي محستش بنفسي غير وانا بقوله موافق يا خول اكشف وشه
عدنان : اهو تحت رجلك اكشفه انت
نزلت أيدي وروحت كاشف وش ابو عدنان
يا نهى اسود ومهبب انا زبري نام من المفاجآه مستر جاسر
انا بعدت عنهم ورجعت بضهري لورا ووقعت علي الكانبه ومسكت دماغي تقريبا في عرق ضرب في دماغي هو ايه الي بيحصل بظبط
انا وانا لسه في حاله الصدمه: احا يا ولاد المتناكه ايه دا انتو بتهرجوا مستر جاسر ازاي يبقي جوزك انا مش فاهم حاجه
نرمين : اهدي بس يا عمر اهدي وانا هفهمك كل حاجه انا زاي ما قولتلك قبل كدا أن جاسر مكنش عايز يبعد عني ويسبني طبعا دا مش من حبه فيا لكن فلوسي والمستوي الاجتماعي والعلاقاتي كل دا حاجات خلته ميسبنيش وانا كمان كان لازم اكون علي زمه راجل عشان احنا مجتمع شرقي كلام ناس منظري وانا شخصيه عامه ولو في واحده من علاقاتي حملت جاسر يشيل المولود يعني مصالح عشان كدا هو وافق أنه يكون الكلب بتاعي. خدامي هو كان كدا من اول يوم أساسا فالموضوع مش فارق كتير المهم اني بدات ازهق من رجاله الكبيره بصراحه انتو شباب فيكوا حاجه حلو اوي ليكم طعم مختلف وبذات لما تكونوا خايفين بس كان لازم اسيطر علي شاب الي معايا عشان ميفضحنيش فكرت في صحاب عدنان بس هو رفض عشان منظره قدام صحابه ومينفعش يبان ديوث قدام صحابه لانه هو الي هيمسك شغلي بعد كدا ولازم يبان في احسن صوره قدام كل ناس عشان محدش يبتزه مكنش قدامي غير جاسر وطبعا معظم الي بيشتغلوا عند جاسر شباب كنت بروح المطعم واشوف مين منهم يعجبني وابدا تسحبه نحيتي وساعات شباب من النادي وكدا
انا: وكلهم كانوا يعرفوا انك مرات مستر جاسر المدير بتاعهم
نرمين : لا طبعا محدش كان يعرف انه جوزي انا برضوا بخاف علي سمعته وكمان محدش فيهم يعرف اسمي الحقيقي انت الوحيد الي كدا
انا:, واشمعني بقي انا الوحيد الي خلتيني اعرف
عدنان : عشان انت ذكي انت الوحيد الي فعلا كلنا اعجبنا بيك وبشخصيتك طريقتك في تعامل مع زبائن من مختلف جنسيات ومع زمايلك وكمان طريقتك فانك تاخد حقك مع أن سنك صغير لكنك بينت قد ايه انت شخص ذكي وتستاهل
نرمين : عشان كدا قررت اظهرلك علي حقيقتي واخليك تعرف كمان أن جاسر مديرك في شغل يبقي مجرد كلب تحت رجلي لاني قررت اخليك سيدي وسيد الكل
انا: و انتو هتستفدوا ايه من ورا دا كلوا متقنعنيش أن كل دا عشان بس جمالي وحلاوتي الي تدوب دوب
عدنان : انت بتتريق ماشي يا عم عمر علي العموم انا هقولك سبب هو الهديه الي انت جيت عشانها هنا وثمن الهديه ديه هو أنك تمتعنا احنا وحتي لو موفقتش وقولت مش لاعب وهفضحكوا اتفضل اظن يعني محدش هيصدق عيل عنده ظ،ظ¨ سنه أن واحده زاي امي شرموطه وكسها مفتوح لناس وابو يا كلب تحت رجل مراته وعياله وكمان انت هتخاف من فضيحه عيلتك يا عمر لما ستنشر فيديو لابن عمك وهو بيتناك من زمايله في سكن
انا: وانا المفروض دلوقتي اني اخاف واترعش واقولك حرمت يا بيه واعمل فيا الي انت عايزه مش كدا فوق يا شاطر ومدام انت عرفت كل دا عني وعن ابن عمي يبقي اكيد عرفت انا اقدر اعمل ايه
نرمين : ومين قالك إن دا تهديد يا حبيبي أو اننا عايزين تجبرك انا بقولك انت سيد البيت دا وسيدي وتاج راسي يبقي ازاي اجبرك وكمان انا عارفه انت عملت ايه عشان خاطر بنت عمك كمان واضح انك بتعرف تسيطر علي شهوتك. دا كويس جدا انا نفسي في راجل زيك يملأ العين
انا: طيب انا موافق بس في حاجه لازم اعرفها الاول انتو عرفتوا موضوع ابن عمي وكل دا عننا ازاي وكمان عرفتوا الي حصل في شقه
عدنان : لان بكل بساطه في كاميرات في شقه احنا زرعينها والشقه ديه مخصصه دائما لسكن العاملين للمطعم الي انت شغال فيه عشان كدا مش محتاجين كل شويه نعيد تركيبها وكمان في كاميرات وأجهزة تنصت في المطعم نفسه ومتسالش ليه عشان دا ميخصكش
انا : وانتو ليه تحطوا كاميرات مراقبه في سكن العمال
نرمين : عشان نعرف مين الي في شقه وبتعملوا فيها ايه لان بيحصل مشاكل كتير بين صاحب السكن والشركه
نرمين : وانتي هيفرق معاكي في ايه مشاكل الشركه مع سكن ومتقوليش جوزك عشان دا لحد دلوقتي قاعد تحت رجلي
نرمين : لا مش هقولك جوزي بس كل الي في الموضوع اني شريكه في شركه ديه بنسبه ظ£ظ*ظھفي أسهم الشركه
انا: يعني أنا قاعد مع صاحبه الشركه حلو اوي طيب ايه بقي الهديه
نرمين : الهديه هتعرفها بكره لما اتاكد انك تستحقها دلوقتي بقي انسي اني صاحبه الشركه ومديرك وكل حاجه انا عايزه استمتع بيك انهارده لاقصي الحدود
وقامت نزلت علي ركابها وبقيت عماله تمسك في زبري وتضغط عليه بايدها وتلحس في بضاني وتخدهم في بوقها وتحرك لسانها عليهم وانا روحت في عالم تاني من المتعه حاجه لا توصف بجد ولقيت زبري وقف زاي الحديد في ثانيه فهمت ساعتها أن نرمين ديه خبيره في جنس يعني عشان تتكيف لازم اعمل كل حاجه اقدر عليها ولقيت نرمين خرجت بضاني من بقها وبقيت بتتحرك بلسانها براحه علي زبري وتلحس العرق الي فيه لحد ما وصلت لرأس وبدأت تشاهدها في بوقها وتحرك لسانها علي رأس من جوا بشكل دائري حرفيا كنت هاجبهم مش قادر حاولت امسك نفسي علي قد ما اقدر وبقيت نرمين بتاخد زبري في بقها وتمصه جامد لكني كنت بحس بسنانها علي بري كأنها بتكحتها فيهم وهي بتمص بزبري لقيت جاسر قرب مني و واقف كأنه مستني اديله أمر
انا،: عدنان اتعامل مع الكلب دا انت حر فيه انا مليش في الخشن بصراحه
عدنان : انت الخسران يا صحبي ناتاشا تعالي
ببص لقيت واحده جايه تجري من المطبخ وكانت ملط ملامحها وشكلها مش مصريه كانت سمراء اوي وشمرها بيقول انها افريقيه بس جلدها بيلمع عندها بزاز في حجم التفاح وعودها كويس وكسها مش ظاهر اوي بس شق كسها ومسحوب وفخادها متوسطه وطيزها برضوا بس طريه اوي بتترج من أقل حاجه اول ما وصلت كأنها عارفه هي لازم تعمل ايه راحت ناحيه دولاب كان موجود في الاوضه وطلعت منه حاجه شبه الخرزانه لكن اسمك منها شويه وراحت نازله بيها علي ظيز جاسر
جاسر : اااااااااه
عدنان : هو انا قولتلك تفتح بقك اخرص ومسمعش صوتك غير لما اقولك وراح ضاربه برجله وقعه علي الارض
انا : ايمي خلينا نطلع اوضه النوم مش بحب اشوف المناظر ديه
نرمين : خلاص زاي ما انت عايز يا حبيبي
اخدت نرمين وطلعنا علي اوضه النوم وكانت نرمين قدامي وطيزها بتترج وهي طالعه السلم خلت زبري واقف علي آخره وعايز احشره بين فلقات طيزها اول ما دخلنا اوضه النوم روحت ماسكها من رقبتها جامد وكنت ضاغط عليها وقربت اخنقها بجد
انا :, انهارده بقي هوريكي معني أن يكون معاكي دكر في الاوضه مين سيدك
سيبت رقبتها وهي بقت تكح وبتاخد نفسها بالعافيه ولقيتها ابتسمت وهي بتنهج وتقول : انت سيدي وانا عبده لزبرك ومتعك تعمل فيا الي انت عايزه اامرني يا سيدي
قومت فكرت ليها رباض السونتيان وكان بزازها ما صدقت تشم نفسها بقيت بتترج قدامي روحت قافش حلمه بزازها وبقيت بقرض فيها جامد وهي بتتلوي من الالمو المتعه
انا:, روحي نامي علي بطنك يلا
راحت جري نامت علي بطنها وانا جيت من وراها سحبت الفتله الي كانت لبستها ولا ليها اي لازمه أساسا وروحت مدخل صباعي في خرم طيزها لقيتها بنت جع جامد خرمها كان ديق اوي شكله مش مفتوح
انا : انتي اتناكتي قبل كدا في طيزك
نرمين : لا كنت مستانيه راجل بجد عشان يقدر يفشخها
روحت ضاربها جامد علي طيزها لقيتها عماله تترج قدامي زاي الجيلي منظر هز طيزها هايجني فشخ فضلت اضرب فيه طيزها وهي تتاهوه جامد وعماله تقولي : اضرب كمان ايي عايزه طيزي تحمر من كتر الضرب افشخ طيزي
روحت قلبتها علي ضهرها وطلعت علي شفايفها بس مبوساهاش اخد شفايفها بسناني وبقيت بعضهم والحس فيهم وهي مندمجه معايا اوي وأيدي عماله تفرك في كسها وبقيت حاسس باقرازاتها اللزجه غرقت أيدي فضلنا علي الحال دا حوالي خمس دقائق وبعدها اخدت أيدي وحطيت صوباعين في بوقها عشان تمص عسلعها وتدوقه من ايدي لقيتها عماله تلحس صوابعي وتمصهم وفجاه عضتهم روحت ماسكها من شعرها ودفنت وشي في رقبتها وبقيت بلحس فيها واعض رقبتها وامصها ونزلت علي بزازها بقيت برضهم زاي العيال الصغيره بظبط وعمال افعص فيهم وأيدي عماله تفشخ في كسها وعمال ابعبصها فيه لحد ما ارتعشت وجابت شهوتها لاول مره فضلت الحس بزازها في كل حته كاني باكلهم بصراحه كان شكلهم لوحده يهيج وخصوصا لما بقوا لمعوا بسبب بحسب ليهم نزلت بلساني وانا مشلتوش علي بطنها وروحت مدخله في سرتها وبقيت بلحس فيها بشكل دائري وهي بقيت تتلوي وتقولي : حرام عليك كفايه بقي دخله مش قادره
انا:, عايزه ايه يا لبوه مستعجله كدا ليه لسه بدري
نرمين : امممم بدري ايه نيكني بقي افشخ كس متناكتك عاشرني افشخني بقي وريحني مش قادره ااااه
نزلت بلساني علي كسها واول حاجه عملتها اني لمست زنبورها بطرف لساني وأول بس ما لمسته اتشنجت وجابت للمره تانيه رحت عضيت زنبورها علي خفيف لقيتها فتحت عينها جامد كأنها انصدمت وبقيت تقولي كفايه بقي حرام عليك انت بتعذبني كدا ليه
انا: عشان تبقي تخبي عليا حاجه تاني يا شرموطه وتلعبي بيا
نرمين: اسفه يا سيدي اسفه مس هعمل كدا تاني بس ارحمني
نزلت علي شفيف كسها المنفوخ وبدأت الحسن بنهم واعض شفايفها كنت حاسس ان شفايف كسها بتبوسني وبتاخد شفايفي في احلي واطعم بوسه في حياتي قومت علي حيلي وشديتها عليا وروحت مدخل زبري في كسها علي ناشف مره واحده
نرمين :ااااااااااااه فشختني يا عمر حرام عليك ليه كدا
لكن أنا كنت خلاص مبقتش في واعي مش حاسس غير بالفرن الي زبر يدخله لدرجه ان زبري كان بيحرقني من حراره كسها وكان ديق بشكل غريب وقافش اوي علي زوبري احساس لحم كسها وهو ماسك فيه خلاني مش في واعي وبقيت عمال ادخل واطلع زبري من كسها وافشخ فيها وهي عينها بقيت احس انها بتتحول للابيض وتتاوه جامد اوي لدرجه ان ممكن المدينه كلها تسمعه صويتها كانت شرموطه اوي حتي في كلامها نرمين : افشخ مسمي يا دكري نيكيني عشانه تحبل من زبرك يا نياكي افشخ كس الشرموطه عبده زبرك
كلامها خلاني مش قادر وسخنت علي الاخر وزبري حجمه كبر اوي. كنت خلاص هجيبهم
انا :, انا هجيبهم اجيبهم فين
نرمين هاتهم علي وشي وفضلت انيك فيها لحد ما كنت خلاص علي وشك لقيتها اتشنجت اوي يجي لمده نص دقيقه روحت طلعت زبري وجباتهم علي وسهل وهي بقي في سائل ابيض لزج خارج من كسها انا استغربت لاني عمري ما شوفت حاجه زاي كدا قولت يمكن دا لبني بس انا مجبتش اي حاجه في كسها المهم اني اتهديت ونمت جمبها قولتلها : ايه رايك طلعت دكر واستاهل الهديه ولا زاي الي تحت
نرمين كانت مغمضه عينها وبتقولي : ششسششش مش عايزه اي حاجه تقطع اللحظه ديه عايزه افضل حاسه بسعاده ديه لبقيت عمري انت عملت ايه بظبط انا عمري ما حد قدر يمنتعي كدا حتي عدنان الي كنت بقول عليه فحل واكتر واحد بيقدر يشبعني عمره ما وصلني للمرحله ديه
انا: صحيح هو ايه سائل الي نزل منك دا انا محبتهومش في كسك
نرمين: سائل دا معناه انك وصلتني لقمه شهوتي الجنسيه مش اي راجل يقدر يوصل الست لكده وخصوصا لو واحده زاي انا هدخل الحمام بقي
قامت نرمين دخلت حمام وانا عنض عيوني ومحستش بالدنيا ونمت صحيت علي حد بيهزني فتحت عيني لقيت حد كان قلبي هيقف لمجرد اني شوفته
هو في ايه هي العيله ديه مفاجاتها مش بتخلص
بنت:, قوم بقي يا كسول احنا داخلين علي مغرب
انا:, هو انا بحلم ولا دا حقيقه اني بتعملي ايه هنا
بنت: مفاجاه من قعتهاش مش كدا ولا انا حتي يلا قوم بقي دا احنا لسه يومنا طويل يا عريس
اوهنا ينتهي الجزء دا واعتذر عن التاخير في نزول الجزء دا ولكن ظروف اقوي مني وهي الي مناعتني اني أنزله وللأسف مش عارف الظروف ديه هتنتهي أمته عشان كدا الفتره الجايه مش هنزل اجزاء جديده في فتره قريبه عشان محدش يدخل يسأل الجزء الجديد أمته واتمني تستمتعوا بالجزء دا
وننتظر تعليقاتكم وتوقعاتكم مين البنت الي صحت عمر من نوم
مفاجات كتير في الأجزاء القادمه وطلب أحد الاعضاء هيتم الجزء الجاي اشوفكم علي خير في الأجزاء الجايه واتمني الجزء يعجبكم
وبعتذر عن الخطأ دا
اهلا بيكوا يا شباب في ناس كتير جدا عماله تلومني علي ان الجزء دا اتاخر رغم اني نوهت في الجزء الي فات اني هوقف كتابه لفتره بسبب مشاكل عندي ورغم كل المشاكل برضوا كنت بكتب ليكم عشان محدش يدايق والجزء دا هيكون طويل وحصل مشاكل كتير وانا بكتبه ارجوكم ادروا دا ندخل في المهم بقي وهو ان مفاجاه الجزء الي فات عن مين صحي عمر هتتاجل شويه عشان علي رغبه احد القراء طلب جزء بتكلم فيه عن نور وحياتها وهو هيكون الجزء دا ومش انا الي هكلم فيه لكن نور بنفسها هي الي هتحكي ليكم حكايتها وبصراحه هي عيله زنانه اوي اتمني ان الجزء الجديد يعجبكم واقدر اسعدكم وارتقي للمستوي المطلوب منتظر تعليقاتكم علي الجزء الجديد
الجزء السابع
ازيكم يا شباب وحشتوني الفتره الي فاتت ديه بجد طبعا انا عمر مش نور هي بس في المطبخ بتعمل حاجه وجايه طبعا نور فضلت تزن عليا عشان اخليها تكلم وتحكي هي كمان لانها شافت اني ظالمها ومطلعها شريره دايما وانا الملاك الي مش بيغلط فانا قررت اني اخليها تكلم وتحكي وانتو بقي تحكموا براحتكم بس خدوا بالكم عشان هي عيله زنانه اوي
نور: سمعتك يا عمر علي فكره مين ديه الي زنانه متخلنيش اجيلك
عمر: تعالي يا اختي يعني هتخوفيني وريني تقدري علي ايه وبلاش اقلب عشان مخلكيش تكتبي حرف
نور : خلاص اسفه يا عم انت قلبك كبير برضوا
عمر: طب لخصي الناس هتضربنا بشباشب اتكلمي
نور : هاي يا جماعه انا نور طبعا عمر حكالكم عني وعن شكلي وعلاقتي ليه وانا لما قرات كلامه وتعلقاتكم بصراحه ادايقت جدا كلكم حكمتوا عليا اني بنت مش كويسه وعايزه ااذي بنت عمي واخويا لكن ديه مش حقيقه وانا عايزه اخليكم تعرفوا كل حاجه حصلت وازاي انا بقيت كدا وانا متاكده انكم هتعذروني
الحكايه بدات لما كان عمري ظ،ظ¤ سنه وقتها كنت بلغت من سنه بس جسمي كان فاير وبزازي بدات تكبر وطيزي تتدور وتترفع وشعر خفيف كدا بدا يظهر حولين كسي مش هنسي اول مره جاتلي فيها البريوت (الدوره الشهريه) لما قولت كنت مرعوبه اوي لاني اساسا بخاف من الدم وفضلت اعيط جامد اوي من الالم ولقيت فجاه ددمم نازل مني ساعتها ماما جات جري عليا ولقيتها مخضوضه في الاول لكن بعد كدا لقيتها بتضحك وتقولي كبرتي يا مفعوصه خلاص وبقيتي ست البنات واحلاهم وشطفتني و خلتني اغير هدومي وقعدت تكلم معايا في اليوم دا كتير عن ان جسمي هيبدا يتغير واني هحس بحاجات غريبه و ان سعات هحس بكسي بيحرقني و عايزه اهرش فيه لما احس بكدا اروحلها علي طول بصراحه مش قادره انسي الكلام دا طبعا بتقولوا ايه البت الرغايه ديه وايه لازمه كلام دا لزمته ان اول مره احس الاحساس الي امي كلمتني عنه وانا عمري ظ،ظ¤ سنه لما كنا في شرقيه كان بسبب عمر لما قفشته مع نهي قريبتنا وهو عمال نازل فيها بوس وتفعيص في بزازها وكانت ايده داخله تحت جلبيتها وبتلعب في كسها وهي كانت مستمتعه اوي سعتها حسيت بحاجه غريبه جوايا كانت اول مره ابص لعمر بشكل دا واركز في جسمه وبذات تحت رجله لما لقيت في حاجه واقفه تحت بنطلونه معرفش ليه ركزت معاه اوي كان نفسي اكون مكان نهي في اللحظه ديه ساعتها كان تفكيري انهم بيلعبوا وانا بنت عمه واخته يعني احق بلعب والمتعه ديه منها وهنا بدات احس بان كسي بيحرقني وعايزه اهرش فيه طلعت اجري وروحت لماما كانت ساعتها في المطبخ
نور : ماما يا ماما انا حاسه بحاجه بتحرقني اوي من تحت
نجلاء: شششش روحي اطلعي فوق وادخلي اوضتي واستنيني وانا طالعه ليكي علي طول
نور : حاضر
وطلعت فوق وفضلت قاعده حوالي عشر دقائق ولقيت ماما جات و لقيتها بتقولي : حاسه بايه دلوقتي؟
نور: مش عارفه حاسه بحرقان جامد تحت
نجلاء : قوليلي يا بت في حد قربلك او باسك
نور: لا يا ماما محدش قربلي دا حضلي لما شوفت عمر بيبوس نهي الي ساكنه قدامنا
نجلاء: عمر كان بيبوس نهي قوليلي انتي شوفتي ايه بظبط
نور : حاضر انا شوفت نهي كانت لازقه في الحيطه وعمر بيبوسها من بقها وحاطط ايده هنا وشاورت علي بزازي وايده تانيه كانت جواه الجلابيه بتاعتها وهو كان في حاجه شبه العصايه من تحت وكانت مخليه البنطلون بتاعه منفوخ
نجلاء وهي بتبتسم: بقي الواد عمر كبر وبقي يعرف يسيح وزبره يقف كمان دا العيال كبرت اوي
نور : ماما هو يعني ايه الي انتي قولتيه دا
نجلاء: يظهر اني هتعب معاكي اوي يا بت بصي يا نور دلوقتي انتي كبرتي وفي حاجات لازم تعرفيها عشان تاخدي بالك من نفسك الست مننا يا حبيبتي بتعيش طول عمرها نفسها تكون مبسوطه وفرحانه هتفضلي تدوري طول عمرك لكن مهما لفيتي مش هتلاقي متعتك او فرحتك غير من دا ولقيتها مسكت كسي
نور: ااه يا ماما ايدك وجعتني
نجلاء : بس يا عبيطه كسك دا هو مصدر متعتك في الحياه وبيه تقدري توصلي لاي حاجه انتي عايزاها
نور: بس يا ماما تيته قالت ان دا عيب ومينفعش حد يقربلك
نجلاء: سيبك من ستك وكلامها الاهبل دا انا امك وكلامي انا هو الي يتسمع فاهمه
نور: فاهمه بس دلوقتي انا عايزه اهرش في بتاعي مش عارفه اعمل ايه
نجلاء : مسموش بتاعي اسمه كسي اسمه ايه
نور : كسي
نجلاء : شاطره اقلعي هدومك يلا
نور : ليه يا ماما
نجلاء: هتعرفي دلوقتي اقلعي بس يلا
وبدات اقلع الجلابيه الي كنت لابساها وقلعت البرا والاندر وظهر بزازي ساعتها مكنوش كبار بنسبه لسني ومشدودين وكسي كان عليه شعر خفيف
نجلاء : جسمك حلو يا بت طلعالي ولقيتها هي كمان قلعت وبقيت ملط
نجلاء: بصي يا حبيبتي الي انتي حاسه حاسه بيه دا اسمه اثاره او شهوه ومينفعش شهوتك ديه تفضل جواكي لازم تطلع وتتمتعي بحياتك فاهمه
نور: فاهمه بس ازاي يعني يا ماما يعني انتي عايزاني اقلع قدام اي حد واسيبه يقربلي
نجلاء : لا الي يستاهلك بس ويقدر يحافظ علي سرك والاهم انه ميعرفكيش اتمتعي بحياتك لكن تاخدي بالك من نفسك مالك يا بت مبحلقه ليا كدا ليه
نور: بصراحه انا مش فاهمه حاجه
نجلاء : يعني انتي متعرفيش اي حاجه عن الجنس
نور : لا اعرف سعات بنات صحابي كانوا بيكلموا عنه مع بعض
نجلاء : مهو زاي بقي ما في ست بتتناك من راجل ممكن تتمتع مع ست زيها زاي ما هعمل معاكي دلوقتي
نور: هتعملي ايه يا ماما
نجلاء: شششششش نامي علي ضهرك ومتفكريش في حاجه
لقيتها بتنيمني علي ضهري ونزلت تبوسني من خدي وبعدين نزلت علي رقابتي وبقيت عماله تمشي لسانها علي رقابتي ونزلت بيه علي فرق بين بزازي ومسكت بزي البمين بايدها وبقيت عماله تفعص فيه وبقيت عماله ترضع وتلحس في حلمه بزي التاني انا في اللحظه ديه مكنتش في وعي احساس غريب اوي اول مره احس الاحساس دا كسي كان مولع وفي مياه بتخرج منه وتبله طبعا في وقت دا كنت فاكره اني عملتها علي روحي خرجت احساس دا وفي اه بتطلع من بقي ببص لقيت امي عند كسي وعماله تلحس زنبوري وتعض فيه
نجلاء : مبسوطه يا نور
انا مكنتش قادره اخد نفسي اساسا من الهيجان فردت عليها وانا صوتي مقطع : اااه اوي يا ماما كملي عشان خاطري
نجلاء : متحبسيش الي جواكي خليه يطلع
نور : حاسه اني هعمل حمام علي نفسي
نجلاء : اعملي يا حبيبتي ومتخافيش يلا
ولقيتها عماله تلحس في زنبوري جامد وتفرك فيه ل ما لقيت مياه كتير خارجه من كسي انا اتكسفت اني عملت حمام علي نفسي والمفروض اني خلاص كبرت
نجلاء : متقلقيش يا حبيبتي انتي معملتيش حمام الي خرج منك دا اسمه عسل دا بيخرج من البنت لما بتوصل لقمه شهوتها واول ما يخرج ترتاح مش انتي دلوقتي مرتاحه
نور: اه ارتاحت ومش عايزه اهرش في كسي تاني
نجلاء : طيب شوفتي بقي بس اسمعي يا نور انتي سري واي حاجه تحصل بيني وبينك او في بيتنا او اي سر اقولك عليه يفضل بينا احنا الاتنين بس فاهمه
نور : فاهمه يا ماما
نجلاء: دلوقتي انا هنضف الاوضه من الي احنا عملناه دا انتي ادخلي خدي دش وانزلي اقعدي مع ستك لحد ما ارجع انا هروح بيت جدك اجيب حاجه من هناك واجي علي طول ماشي
نور : حاضر يا ماما
واخدت هدومي ودخلت الحمام اخد دش وكنت لسه حاسه بايد امي علي جسمي ولسانها لما كان ماشي علي كسي وزنبوري احساس جميل اوي نفسي اجربه تاني وبقيت تحت الدش وايدي عماله تمشي علي كل حته في جسمي كاني كنت بستكشف جسمي من اول وجديد قفلت المياه ولبست البرنس وخرجت وروحت علي اوضه ماما اشوفها بتعمل ايه بس ملقتهاش قولت اكيد نزلت عند جدي فدخلت اوضتي وبقيت بنشف جسمي وبعد ما خلصت لسه جايه البس الاندر لقيت الباب خبط قولت يمكن ماما تكون رجعت روحت ناحيه باب شقه و وقفت ورا وسالت مين لقيتها نرمين بنت عمتي رباب قولتلها استني لحظه ودخلت بسرعه لبست البورنس وروحت فتحت ليها الباب واول ما شافتني اخدتني بالحضن بصراحه بعد الي حصل بيني وبين امي بقيت احس بالاثاره كل ما جسم اي حد يلمس جسمي
عمر: (معلش اسف علي المقاطعه ديه يا غبيه اوصفي ليهم نرمين عامله ازاي الاول عشان يقدروا يتخيلوها)
نور: اه اسفه صحيح اسفه هي نرمين رغم انها عايشه الفلاحين لكن جسمها كان مشدود وحلو كانت طويله اوي حوالي 175سنتي و وزنها حوالي 65 كيلو كانت رفيعه وبزازها وسط بس حلماتها كانت دايما واقفه كانت هايجه علي طول وفي هاله لونها بني فاتح حوليها وكسها كان كبير ومنفوخ لانها مطهرتش وهي صغيره وطيزها كبيره بس مشدوده ومهما لبست واسع برضوا ظيزها لازم تكون بارزه
نرمين :ايه بت في ايه كنتي فين كل دا
نور:, معلش يا نونو بس كنت بستحمي لما كنتي بتخبطي تعالي
ودخلت اوضتي وقعدت قدام التسريحه عشان اسرح شعري
نرمين : قوليلي عامله ايه في مزاكرتك
نور : علي فكره انا كمان في اجازه زيك
نرمين : خلاص يا ستي مالك في ايه هو مفيش اي مروحه عندك هنا
نور : لا مفيش مراوح في الاوضه انتي عارفه شباك عندي بحري وبيجبلي هوا حلو بس مش هفتحه وانا كدا يعني
لقيت نرمين وقفت وفكت زراير العبايه الي كانت لبساها انا كل دا كنت شايفاها في المرايه بس استغربت من الي كانت لابسه كانت لابسه قميص نوم موف طويل بس ماسك اوي علي حسمها لدرجه اني كنت شايفه تفاصيل جسمها وكنت شايفه حلمات بزازها واقفه كان شكله وهي مجسمه في القميص يهيج اوي وطبعا طيزها مش محتاجه كلام كانت متفصله علي الاخر وكسها كان عامل زاي سبعه و واضح من القميص بس علي قد ما كنت مستغربه من لبسها منظرها هيجني اوي
نور: ايه دا يا نرمين انتي كنتي لابسه دا تحت العبايه ازاي ابوكي سابك تنزلي كدا
نرمين: لا يا اختي ابويا سافر هيقعد تلات ايام برا وعادي يعني ايه مينفعش البس كدا ليه هو حد شايف ما هو تحت العبايه
نور: مش القصد يا نرمين بس مستغربه انتي كنتي فين اساسا بشكل دا
نرمين: هقولك بعد ما تبطلي بحلقه في جسمي ايه هو عجبك لدرجه ديه
نور: انتي هبله يا بت؟!!
نرمين: يا اختي مش انا الي بقول دا عيونك هي الي فضحاكي ولا انا بكلم غلط؟
ولقيتها فجاه قربت مني وحطت ايدها علي بزازي وفتحت الروب عشان جسمي كله يبقي باين قدامها
نور: انتي اتهبلتي يا نرمين ايه الي انتي بتعمليه دا كدا عيب
نرمين : عيب مين يا لبوه دا انتي امك لسه فشخاكي علي سريرها من شويه جايه معايا تعملي شريفه
انا اتصدمت من كلام نرمين. عرفت ازاي الي حصل بيني وبين امي
نور : انتي اتجننتي ايه الي انتي بتقوليه دا انا لما ماما تيجي هخليها......
نرمين: هخليها تدخل معانا في سرير وقامت شداني ناحيتها من البرنس وحطت ايدها علي كسي ومستكتني من دقني براحه واخدت شفايفي في حته بوسه توهت لسببها كانت بتمص شفايفي وتعضها وايدها بتلعب في بظري وانا خلاص مبقتش قادره اقف علي رجلي لقيتها فجاه بعدت عني و بصتلي وهي مبتسمه اوي
نور: بعدتي ليه
نرمين : مش من شويه كنتي بتقولي عيب دلوقتي بعدت ليه قوليلي نفسك في ايه
نور:, نفسي تريحيني انا مستعده اعمل اي حاجه عشان خاطري
نرمين : طب اقلعي البتاع دا خليني اشوف الملبن
في ثانيه كنت قالعه البرنس وبقيت ملط واول ما شافت جسمي صفرت باعجاب علي منظر جسمي وشوفت نظره شهوه في عيونها لحد انهارده مشوفتهاش في عيون اي حد نام معايا
نرمين: اوف ايه دا يا شرموطه بقي انتي يا عيله جسمك فاير بشكل دا وقامت بسرعه وزقتني جامد و وقعت علي سرير ونزلت هي بين رجليا وفتحتهم وانا كسي كان غرقان بعسلي من كتر الهيجان الي انا فيه لقيتها حطت لسانها علي كسي وبقيت تلحسه براحه اوي وتمشي لسانها عليه وتطلع لحد ما وصلت لبظري وعضته
انا :, اااه براحه با نونو عشان خاطري وهي ولا كاني اتكلمت لقيتها طلعت بلسانها علي بطني وفضلت تطلع لحد ما وصلت لبزازي وبقيت عمابه ترضع من حلماتي زاي *** الجعان وانا عماله اتلوي تحت منها وهي عماله تفعص في بزازي وترضع فيهم جامد وقامت قلعت قميص الي كانت لبساه اول ما شوفت جسمها ملط روحت قومت واخدتها تحتي وبقيت ابوسها من رقبتها وشفايفها وايدي عماله تفرك في حلماتها الواقفه ونزلت ارضعهم وهي كانت مستمتعه اوي وعمابه تتاهوه تحتي لحد ما خلتني اعمل وضع 69 وبقيت الحس لها كسها وهي تلحسلي كسي بس هي كانت خبيره وعارفه تعمل ايه لحد ما حسيت ان جسمي شخن اوي وفي الم جامد في كسي ونار طلعه منه محستش بحاجه غير وانا بصوت وفي نافوره من مياه شهوتي خرجت في وش نرمين وهي بقيت عناله تلحس فيه وخلتني انام تحتيها وبقيت تحك كسها في كسي كانها بتنيكي والحركه ديه هيجتني اوي مع اني لسه جايباهم لحد ما لقيت جسمها اتشنج وجابتهم ونامت جمبي واحنا الاتنين بننهج
نرمين : تعرفي اول مره امبسط كدا مع واحده حقيقي يا بت اني ليكي طعم تاني خالص كان عندها حق امك لما قالتلي ان طعم البنت غير ست خالص
نور: هي ماما نامت معاكي قبل كدا
نرمين : يووووه كتير اوي امك ديه يا بنتي شرموطه كبيره حتي من قبل ما تتجوز ابوكي بس الحق يتقال فرسه زاي امك ميكفهاش راجل واحد مهما عمل
نور: لدرجه ديه ماما وحشه في نظركم
نرمين : نظرنا نور انتي فاهمه يعني ايه امك شرموطه من قبل ما تتجوز ابوكي امك يا نور اتناكت من طوب الارض قبل ما تتجوز عمي هشام حتي هو اتناكت منه قبل جواز وقبل ما يتقدملها اساسا عشان كدا انا مش مستغربه انك هتطلعي زيها علي راي المثل اقلب القدره علي فومها تطلع البت لكس امها هههههه
نور: بس انت مش عايزه اكون زاي ماما
نرمين : بزمتك طب عيني في عينك كدا انتي جربتي بس نص المتعه انك تكوني مع ست تانيه لكن لما تدوقي زبر مش هتقفي وهيبقي كسك وطيزك دايما حيحانين وعايزين اكتر واكتر اساليني انا
نور بخضه: يعني انتي اتناكتي من رجاله قبل كدا ؟!!
نرمين: اه يا ستي ومش هتصدقي مين اول واحد ناكني كمان عمك عمرو
نور: ايه ازاي عمي ينيكك
نرمين : وحياتك ما فاكره ازاي دا حصل او ازاي زبره بقي في طيزي بس ان جيتي الحق زبر عمك عمرو ميتسابش كبير وعريض وتحسي انه ماليكي والاحلي انه عارف يكيف المره الي تحت ايديه مظبوط
نور: لدرجه ديه هو جامد
نرمين: طبعا امال انني فاكره ايه دا ملوش حل مره هبقي اخليكي تجربيه بس انتي تستحملي زبره لحسن دا زبره مش اي حد يقدر عليه وانتي لسه علي قدك
نور:, هو انتي عرفتي منين اني انا وماما عملنا حاجه مع بعض
نرمين: انتي بتسالي كتير وانا اتخانقت بس هقولك امك يا ستي كلمتني وقالتلي انك خلاص دخلتي دايرتنا وممكن اجي ادوق لحسن انا من زمان وانا هموت عليكي يا بت
انا قومت من مكاني وانا مصدومه ازاي ماما تعمل فيا كدا ازاي تبعني كدا حتي لو امي شرموطه زاي ما نرمين بتقول بس ازاي يوصل بيها الجبروت انا تخليني شرموطه زيها بس عشان ترضي نفسها والي حوليها روحت لبست هدومي ونزلت جري علي بيت جدي اشوف امي فين وانا كنت خلاص دماغي ساحت ومش شايفه قدامي ودموعي نازله جامد خرجت من بوابه البيت وروحت بيت جدي عثمان وشقه جدي كانت في دور الاول فطلعت فوق وخبط محدش فتح وفضلت واقفه شويه اخبط محدش فتح قومت نزلت قولت هرجع واستناها ونزلت تحت وكنت واقفه في حوش البيت بلبس شبشب عشان عندنا بنسيب شباشب والجزم في حوش مش بنطلع ليهم السلم وانا بلبس سمعت صوت انين او صراخ مكتوم انا اتفزعت في الاول حولت اركز واعرف مصدر الصوت فين كان صوت جاي من شقه الي في دور الارضي كانت شقه ديه جدي عثمان عملها عشان نخزن فيها الحاجات القديمه او بضاعه تخص شغله قلعت الشبشب ومشيت علي طراطيف صوابعي ولقيت باب مفتوح دخلت براحه والصوت كان بيزيد ويبقي اقوي صوت حد بيتالم او بيتوجع بس في محن ودلع في صوت قربت شوبه لقيت صاعقه عمري امي نايمه علي مرتبه في الارض و خالي علي راشق زبره في كسها ونازل فيها نيك
نجلاء : اااه جامد اوي يا علي ارزع جامد افشخ كس شرموطك نيكني يا علي نكني
علي : مالك هايجه اوي انهارده يا لبوه هما بعبصوكي جامد لما نزلتي سوق انهارده ولا ايه
نجلاء : لا بس نفسي في زبرك اوي ااه انت عارف مقد...مقردش استغني عنه ابدا
امي كانت بتتلوي تحته ومستمتعه اوي بنيك علي ليها وهو نزل يرضع بزازها وهو بينيكها لحد ما جسمهم اتشنج وجابوهم في نفس الوقت و خالي علي قعد نام جمب امي والي مش فاكر عمي علي يرجع للجزء ثالث الي كتبه عمر هيعرف ان علي يبقي ابن عم ماما بس اوصفلكم خالي علي الاول هو جسمه طويل واسمرني شويه بس عنده كرش بسيط ولامحه كانت عادبه يعني هو مش وسيم لدرجه الي تخليه يوقع اي بنت وخصوصا الشنب الي وشه المهم انا فضلت مستخبيه عايزه اعرف هما ازاي يعملوا كدا ازاي ماما تخون بابا كدا حتي لو كانت شرموطه قبل جواز من بابا تعمل كدا وليه
نجلاء وهي باصه في سقف : تصدق انك راجل خايب يا علي بقي يا راجل كل دا مش عارف كل دا توقع الحربايه الي اسمها نورا
علي بنرفزه: احا يعني اعمل ايه يا نجلاء مهو علي يدك الوليه معصلجه جامد اوي معلش مهو مش كل نسوان فاتحه كسها لاي زبر ونورا ديه مع انها فرسه ومتتسابش لكن دماغها قفل قوليلي انتي الحل ايه يا ام العريف
نجلاء: بقي بتعايرني مش كسي دا الي كنت ولسه لحد دلوقتي بتحفي وراه عشان بس تدوقه ما تظبط يا علي عشان مقلبش عليك
علي: خلاص يا ستي بس نوريني اعمل ايه معها
نجلاء : معرفش يا علي اتصرف لازم نورا علاقتها بعادل تدمر خالص انت عارف اني بحبه من زمان اوي بس هي الي خطفته مني وانا مش هسيبه
علي : بصراحه انا مش فاهمه الحوار دا عدي عليه سنين وانني لسه برضوا بتفكري في الموضوع دا يا بنتي الناس ما انتي متجوزه ومخلفه وحياتك كويسه عيشي وانسي يا نجلاء
نجلاء: انسي ايه انسي انها خطفت حبيبي عادل دا حبيبي انا جوزي انا ولولا كدا كان زمان عمر وقمر وكريم ولادي انا وعادل مش ولادها هي لولا الفرح الفقر. الي راحه وشافها هناك كان زمانه ملكي انا بس مهما حصل عادل هيكون ملكي ولازم اخليه ينام معايا وهي تتشرد وتتجرس هي وعيالها وتعرف اني انا ستها واحسن منها الف مره
علي:فعلا عندك حق اصلها هي الي باصه لاخوه جوزها وعايزه تعاشره في الحرام وهي الي اتناكت من طوب الارض ولما اتجوزت كانت مفتوحه ولا انتي ناسيه اجوزتي هشام ازاي مش فضلتي تلعبي عليه لحد ما وقعتيه وخلتيه ينيكك في كسك ويفتحك وبعدها روحتي قولتي لابوكي ان هشام اغتصبك وعشان نداري علي الفضيحه ديه خلناه يتجوزك
نجلاء: انا عايزه افهم انت معابا ولا عليا في ايه يا علي خلاص يا عم عرفنا اني شرموطه من زمان ويا ما اتنكت من ازبار وفاشخه رجلي لاي زبر يقدر يكيفني بس عادل حاجه تانيه خالص بينفعش اسيبه ولازم اخلص من نورا عشان اقدر اوصله
علي: عشان نورا تقع لازم تضعف وتضرب في مقتل بس ازاي دا الي انا عمال افكر فيه ايه اكتر حاجه نورا بتحبها ممكن تتجنن خسرتها
نجلاء: ولادها هما اغلي حاجه عندها طلعالي بيهم السماء ومدخلاهم مدارس لغات قال ايه عايزاهم يتعلموا احسن بلا وكسه
علي: يبقي مفيش غيره عمر هو القشه الي تكسر ضهر الكل
نجلاء: ازاي يعني
علي: عمر مع انه عيل بشخه بس راجل من يومه وحمقي وبرضوا في سن المراهقه ممكن نخلينه يغلط مع بت او يتخانق خناقه جامده وانتي عرفاه ممكن يموت حد لو اتخانق وساعتها يدخل السجن ولو دا حصل يبقي العيله ديه اتفرتكت خالص بس الي خايف منه ان ابو شخه دا يطلع عيل طري ويكونش زاي ما توقعت
نجلاء:, مين دا الي طري اتهد دا كان زانق البت نهي انهارده في بير سلم هنا وقافش في بزازها وتلاقيه كان بينكها
علي بعصبيه: انتي بتقولي ايه ازاي نهي تسيب ابن الشرموطه دا يقرب منها
نجلاء :, دا علي اساس يعني انك متعرفش انها بتتناك من شباب العيله كلها حتي انت نكتها
علي:ايوه بس انا عمها يعني مش غريب وهحافظ عليها لكن عمر ازاي تسيب نفسها للغريب
نجلاء بسخريه: لا يا راجل بقو لك ايه سيبك من الموضوع دا هي العيله مش بتجيب غير شراميط شكلها كدا خلينا في المهم انت فعلا واثق من فكرتك ديه
علي : فكري معايا بالعقل عمر هو اكبر ولاد عادل ولما يكبر شويه هيكون ضهره وسنده وغير كدا عمر دا حبيب العيله كلها والواد الشاطر المحترم لما يدخل الأحداث او يطلع بفضيحه شرف العيله كلها تتكسر مش عادل بس وكدا يبقي احنا ندخل براحتنا الراجل مننا لما بيحس ان ضهره اتكسر بيكون ضعيف ومحتاج حد يبقي جمبه ولما نخلص من عمر نورا هتكون زاي المكاذيب مش داريه بحاجه هنا انا ادخلها واوقعها وافشخها نيك في كسها الملبن الي هموت عليه وانتي تبقي جمب ناجي لحد ما توقعيه في حبالك بطريقه
نجلاء: يا بن الشياطين اهو دا الكلام المظبوط
علي : بس انا هنا و خلاص مش قادر افكر معرفش ازاي ممكن نخليه يقع في مصيبه كبيره توديه في داهيه
نجلاء :, لا ديه بقي سيبها عليا انا هعرف ازاي اجيبه كويس اوي
طبعا انا هنا واقفه ورا الحيطه بسمع شياطين بتتكلم مش بشر ازاي امي تكون بالبشاعه ديه لدرجه ديه الحقد ملاء قلبها انا خوفت منها بجد و خفت لو عرفت اني سمعتهم تعمل فيا حاجه روحت اتسحبت وخرجت من الباب ولبست شبشب وخرجت جري علي البيت بس طلعت علي شقه جدي مش شقتنا ويومها مطلعتش البيت كنت خايفه اوي من أمي ومن كلام الي سمعته احساس صعب اوي لما يكون اكتر شخص لازم تحس معاه بالامان يكون هو مصدر الرعب في حياتك اه محدش يستغرب انا طول عمري عايشه خايفه من تفكير امي السم و ايد ابويا الي بتضرب عمال علي بطال واخ خول لو اتعرضت لاي موقف وحش كفايه بس حد يديله بعبوص هيصدرلهم طيزه عشان ينكواه محستش بالامان غير وانا جمب عمر هو اكتر حد بيطمني جدعنته وشهامه الي فيه من صغره كانت بتخليه يكبر في نظري كل يوم لكن انا مقدرتش اساعده واحميه زاي ما كان بيحميني لان بعدها الي حصل دا بيومين لقيت نهي جايه ليا وانا علي سطح كنت ساعتها باكل الفراخ لقيتها جات من ورايا وضربتني علي طيزي انا اتنفضت ساعتها
نور: يخرب بيتك فزعتيني يا نهي في ايه
نهي: ولا حاجه كنت جايه اقعد معاكي شويه وندردش شويه
نور: يعني حبكت ندردش علي سطح ما كنتي تستني لما انزل تحت
نهي : لا مهو مينفعش غير علي سطح عشان يكون الموضوع اسهل متقلقيش الموضوع هيخلص بسرعه
انا بدات اخاف من نبره صوتها وكمان نظرتها بقيت كلها شر وابتسامتها حسيت ان في شيطان واقف قصادي
نور: موضوع ايه دا انتي عايزه ايه بظبط
نهي بغضب : انني قولتي لامك انك شوفتي عمر وهو زانقني في حوش البيت ليه هي امك الشرموطه معلمتكيش ان للبيوت اسرار ومينفعش اسرارها تطلع برا
نور: اسرار ايه انا كان لازم اقول ابوكي مش اقول امي الي انتو بتعملوا دا عيب وينفعش
نهي: لا وانتي ست من تعرف العيب يا بنت اللبوه وامك تبقي اكبر شرموطه في البلد فدرجه انها متعرفش انتي بنت مين في رجاله الي ناكوها بس انا مش هستناكي لحد ما تقولي لابويا او لعم عادل وتفضحيني انا وعمر وبصراحه عمر بيفكر حلو اوي قالي اطلعي ارميها من فوق سطوح وتقع ميته ويبان كل دا قضاء وقدر ههههههه ايه رايك
نور : انتي اكبد مجنونه عمر عمره ما يفكر ياذيني ابدا انتي كذابه
نهي : علي العموم مش مشكله لما تشوفي عمر في الاخره تبقي اساليه كل دا انا كنت واقفه وضهري لسور ومكنتش واخده بالي من كدا وفجاه لقيت نهي قامت وزقتني وانا كنت هكعبل في سور لقيتها مسكتني من دراعي وفعلا لو سابتني كنت هقع وانا بقيت منهاره وعماله اعيط اللحظه ديه وخلاص مش عارفه اعمل ايه
نور: نهي عشان خاطري متسبنيش مش هقول حد حاجه انا مليش دعوه ه باي حاجه عشان خاطري متسبنيش اموت
نهي: يا قلبي ما انتي فعلا مش هتقولي حاجه لحد هما الميتين بيكلموا هههههه متقلقيش من حاجه مش هتحسي باي حاجه خالص باي........
وفجاه نهي سمعت صوت حد بينده وطالع علي سلم راحت شدتني جامد عليها وقالت لي: لو فتحتي بوقك بكلمه هقتلك فاهمه وبعدت عني وكانت الي طالعه هي ماما و اول ما شوفتها ريت علب حضنها وانا بعيط وماما عماله تهديني وتسالني مالك في ايه وتسال نهي
نهي:مفيش حاحه يا طنط اصل في حد من صحاباتها كلمتها وبلغوها ان صاحبتها وقعت اتزحلقت و وقعت من فوق السطوح وماتت معلش يا نور البقاء**** يا حبيبتي
انا بقيت ابصلها وانا مرعوبه من الي قدامي ديه فعلا شيطان وعمر الي كنت بقول عليه بيحميني ازاي يعمل فيا كدا عايز يقتلني ليه كدا ليه وبعد الي حصل دا بقي صعب اتعامل مع اي حد وبقيت قافله علي نفسي الاوضه ومش بكلم مع اي حد خالص حتي ماما مبقتش ارد عليها ولا اكلم معايا ودخلت في حاله اكتئاب وكل ما كنت بشوف نهي كنت بعيط واطلع اجري وعمر حاول يكلمني كتير لكن كنت بخاف منه اكتر من نهي نفسها وفضلت كدا حوالي شهرين لحد ما رجعنا القاهره بيقولك الي يخرجك من صدمه صدمه اكبر منها وحقيقي الصدمه الي حصلتلي بعد كدا كانت كفيله انها تجبلي سكته قلبيه يومها كنت رايحه اوضه محمد اخويا عشان اخد منه كتاب كتاب الدراسات عشان كان عندنا درس اليوم الي بعده اول ما وصلت قدام باب الاوضه سمعت محمد بيصرخ ويبقول: ااه يا ماما بيوجع اوي كفايه عشان خاطري انا سعتها الي جه في بالي ان ماما بتضربه وبتعاقبه لكن لقيته بيقولها : عشان خاطري دخلي خياره اصغر من ديه شويه عايز استمتع
انا كلام مكنتش فهماه خياره ايه الي تحطهاله ويستمتع لايه انا في الوقت دا مكنتش لسه فاهمه حاجات كتير في جنس لان بعد اخر مره والي حصل بيني وبين ماما
مكلمتش معاها المهم فتحت باب الاوضه شويه لقيت محمد عريان هو وماما و مصدر طيزه ليها وماما حاطه في طيزه خياره كبيره وهو عمال يتاوه ويتلوي تحتها من الالم وبعد كدا بشويه لقيته مستمتع وعمال يقول ماما: دهليه اكتر يا ماما عشان خاطري
نجلاء: مالك هايج كدا ليه يا خول وزبرك واقف كدا ليه
محمد: انتي عارفه يا ماما من ساعه ما بداتي تحطي خيال في طيزي وانا بهيج اوي وطيزي بتحرقني جامد بس عايز اطلب منك حاجه وخايف
لقيت ماما طلعت الخياره من طيز محمد ورشقتها فب طيزه مره واحده وخرم محمد كان لونه احمر و واسع شويه واضح ان ماما كانت بتعمل كدا من بدري
نجلاء: قول با حبيبي اطلب الي انت عايزه
محمد : انا نفسي اتناك من زبر حقيقي نفسي احس بيه هو فاشخ طيزي
نجلاء: لا يا حبيبي متقولش كدا انت راجل
محمد: لا انا مش راجل انا شرموطه وعايز اتناك في خرم طيزي لحد ما يوسع
نجلاء: اسمع ياض انت لو عايز تعمل كدا لازم يكون مع حد ميعرفش عنك حاجه عشان متجبلناش فضايح فاهم
محمد : فاهم يا ماما فاهم و سابت محمد وقامت تلبس هدومها وانا مشيت ورجعت علي اوضتي بسرعه لحد ما سمعت صوت باب اوضه ماما اتقفل روحت ناحيه اوضتها ولقيتها طلعت التلفون وبتتكلم فيه وكان الحوار كالاتي
نجلاء: أيوه با علي اخبارك ايه انت فين دلوقتي
نجلاء: حلو اوي يعني انت عرفت تخلي مريم بنت عفاف تقع هي كمان براوه عليك المهم اسمعني محمد بيقولي انه عابز يتناك من رجاله
وسكتت شويه ولقيتها بتقول: عارفه يا زفت انه كويس واننا كدا قربنا نوصل للي عايزنه بس حاسه ان في حاجه مش مظبوطه ممكن تبوظ كل حاجه
نجلاء: ما بلاش غباء بقي انا عارفه اني لازم اخلي نور هي كمان تبقي جزء من الخطه الي رسمناها بس بعد الي خلينا نهي عملته فيها البت بقيت خايفه جدا وانا مس قادره اعمل اي حاجه معاها او اخلي شهوتها تطلع
نجلاء: ما تلم نفسك يا عرص خلاص عرفنا اني شرموطه خبره لازم تفكرني كل شويه حاضر هحاول اجيب رجليها اليومين دول اامهم انت بش خلص الي عندك عشان كل حاجه تمشي مظبوط
اول ما ماما قفلت المكالمه خبط عليها جامد
وهي فتحت وهي بتزعق: في ايه يا بت انتي اتجننتي ازاي تخبطي كدا
نور: انا الي اتجننت يا احقر انسانه شوفتها في حياتي ليه كل دا ليه فهميني بضحي بيا عايزه تموتيني عايزاني اكون زيك وخليتي ابنك عايز بتناك من رجاله ليه كل دا عشان انتي واحده وسخه وخاينه وزباله زكمان عايزه تخلب مريم بنت عمتي زيك انتي فيه ايه شيطان
لقيت فجاه امي ضربتني بالقلم علي وشي وبتقولي: اه شيطان لو الحاجه الوحيده الي تخليني ارجع حقي من الاوساخ دول اه انا شيطان وانتو ولادي حته مني يعني ملكي اعمل فيكوا الي انا عايزه عشان اخد حقي وانتي تنفذي الي بقولك عليه وانتي ساكته ولو مش برضاكي هيبقي غصب عنك وحسك عينك تتكلمي معايا تاني بشكل دا او تعلي صوتك عليا هقتلك فيها فاهمه
في اللحظه ديه انا مبقتش زاي ما انا في حاجه جوايا اتفرتكت ميه الف حته ومبقتش شايفها امي خلاص بقيت واحده معرفهاش
نور: لا مش فاهمه واسمعيني كويس انتي من انهارده لا امي ولا ليكي دعوه بيا ولعبتك الوسخه ديه انا براها واحسنلك تبعدي عني والا مش هرحمك اذا كنتي شيطانه فانا خلفتك زاي ما قولتي يعني مفرقش عنك كتير
محمد طبعا خرج من اول ما سمع صوتنا وهو مش فاهم حاجه و واقف مبلم ومش فاهم لا انا ولا امي بنكلم عن ايه وانا دخلت اوضتي وقفلت الباب وقعدت اعيط جامد اوي ومخرجتش من الاوضه ولما بابا رحع من شغل وعرف اني فضلت اعيط وبعدها نمت مسالش لاني بقالي شهرين بشكل دا ومحدش فاهم في ايه وانا فضلت نايمه طول اليوم وصحيت علي حد حد قاعد بيلحس في كسي انا افتكرت اني بحلم بس اول ما فتحت عيوني لقيت في واحد فعلا بيلحس كسي انا اتنفضت ولميت نفسي بسرعه وهو اخد باله وابتسملي
شخص : مالك يا يا قمر خايفه من ايه دا اخنا انهارده هنتمتع فشخ وانا هفشخ كسمك
نور في خوف : انت مين ودخلت هنا ازاي
شخص: مبحبش الاساله الكتير خدي اشربي العصير الي جامبك دا
نور: انت مجنون انت مين اساسا وعايز مني ايه
شخص: قولت مبحبش الكلام الكتير شربي وانتي ساكته ولا هخلص عليكي من سكات انجزي
واداني كوبايه وانا كنت خايفه اوي منه انتو متخيليش يعني ايه تصحي من النوم تلاقي مقلعك هدومك وبيغتصبك في اوضه نومك موقف صعب جدا اخدت منه العصير واتمنيت يكون حاطط سم فيه عشان اموت واخلص شربت الموبايه كلها
شخص : طب ما انتي شاطره اهو يا حلو تعرفي مع انك لسه صغيره بس جسمك ابن متناكه كرباج طالعه لامك يا لبوه
نور : امي انت تعرف امي منين
شخص : ملكيش فيه اامهم خلينا نخلص بسرعه بقي عايز افشخك يا متناكه
انا حسبت في عيونه نظره شهوه مش طبيعيه وهو عمال يبص علي كل حته في جسمي بقيت انا كمان بتامله لقيته شاب طول بعرض و وسيم شكله ميتصدقش انه مصري اساسا وببص بين رجليه لقيت زبر كبير وتخين بصراحه انا شوفت كل دا وحسيت بهيجان كبير وبقيت افتكر احساس وهو بيلحس كسي وبدا كسي يغرق بعسلي
شخص : ما انتي هايجه هو يا متناكه امال بتتمنعي ليه بقي
نور : بص انا موافقه انك تعمل فيا الي انت عايزه بس عندي طلب
شخص: انتي تؤمري يا ست العرايس
نور: لا مش عايزه اكون عروسه لو تعمل معايا حاجه تكون في طيزي
شخص : ايه مكسوفه تقولي عايزاك تنكني
نور: وعايزاك تقولي اسمك ايه
شخص: ماشي با ستي اسم ناصر
نور: طب عشان خاطري يا ناصر ينفع انكني في طيزي بس
ناصر: وانتي طيزك مفتوحه
نور:, لا مش مفتوحه بس مش عايزه كسي يتفتح عشان خاطري وانا هعملك كل الي نفسك فيه
ناصر : وماله موافق يا ست البنات
في اللحظه ديه انا مكنتش مستوعبه الي انا فيه اساسا ولقيت جسمي كل شويه يسخن اكتى وكسي يجيب في عسل اكتر ويحرقني وقدامي راجل عريان وزبره واقف زاي عمود النور لقيت نفسي هجمت علي شفايفه وبقيت عماله ابوسه جامد كاني باكل في شفايفه وحسيته هو كمان مستمتع وشدني عليه اكتر وراح قالبني علي سرير وقام ونزل براحه علي شفايفي يلحسهم بلسانه وبعد كدا نزل علي رقبتي وبدا يبوس فيها ونزل علي لسانه علي بزازي بقي عمال يلحس ويمص في حلماتي ساعتها بزازي مكنوش كبار زاي دلوقتي بس بنسبه لسني كانت كبيره وبدا يفعص فيهم ويعض براحه في حلماتي بقيت خلاص في دنيا تانيه
نور:, اااه كمان يا حبيبي افشخني ارضع بزاز شرموطك افشخني
ناصر: دا انا هفشخ كسمك يا شرموطه
نور: ارضع كمان من بزازي عايزاك تكلهم امممممم اكتر يا حبيبي اكترااه
ناصر :يظهر ان الحبايه الي كانت في العصير عامله معاكي شغف نار
وساب بزازي وعلي كسي وبقي عمال يلحس فيه جامد ويبوس شفايف كسي وياكلهم ويطلع بلسانها علي زنبوري الي كان واقف اوي من الهيجان وبقي عمال يلاعب زبوري بلسانه و يقفس في بزازي لحد ما خلاني اجيبهم لاول مره وبعدين قام قدامي ومسك زبره بايده وبيقولي: مصي يا متناكه عشان يدخل في طيزك بساهل
نور: بس انا مبعرفش امص
ناصر : انا هعلمك دخليه في بقك براحه و مصيه زاي المصاصه بظبط يلا
وحطيت زبره في بقي وبقيت اعمل زاي ما بيقولي كان طعمه حلو واتعودت عليه بسرعه ناصر: اه يا لبوه مصك حلو اوي هيجتي اهلي اوي خدي با مومس يا بنت مومس
ولقيته عمال يحشر زبره في بقي كان هيخنقني ويخرجه ويرجع يدخله تاني
لحد ما قلبني وخلاني في وضع الدوجي وخلاني افنس جامد لحد ما خرم طيزي بقي باين اوي قدامه كان ساعتها لسه ديق ولونه وردي ايام بقي لقيته نزل علي خرم طيزي وبقي عمال يلحس فيه براحه ويحاول بدخل لسانه في خرمي وانا بقيت حاسه بمتعه جباره مش عايزه تهدي ولقيته راح جاب كريم كان عندي علي تسريحه ودهن بيه صباعه وبدا يدخله في خرمي هو اول ما جه يدخله صوتت من الالم كان صعب اوي
نور : طلعه طلعه اييي مش قادره طلعه عشان خاطري
ناصر : اصبري بس شويه وانتي هتبداي تستمتعي
نور: حاضر بس اييي مش قادره طب متحركوش علي خاطري
وكان بيحركه بشكل دايري محستش بنفسي غير وانا حاسه بحاجه تانيه دخلت طيزي كان هو ساعتها دخل صباعين وبدا يوسع في طيزي بصباعه لحد ما دخل تلات صوابع وفضل حوالي خمس دقايق يعمل كدا وقام دهن خرم طيزي بالكريم وبعدها دهن زبري بكميه كبيره منه وبدا يدخله ويا دوب اول بس ما دخل الراس
نور: ايييي مش قادره ايه كل دا طلعه طلعه انت عورتني عشان خاطري طلعه وانا كنت عماله اعيط من الالم دا و مش قادره استحمله لقيته بدا يدخل زبره اكتر في اللحظه ديه انا مستحملتش مقدار الالم دا كله واغمي عليا ومعرفش حصل ايه بظبط فوقت من نوم وكانت الدنيا ليل وصحيت لقيت نفسي عريانه ملط وحاسه بنار خارجه من طيزي حاولت اقوم لقيت الالم بيزيد ساعتها افتكرت الي حصل وبقيت عماله اعيط ومنهاره علي الاخر من كل الي حصلي دا وازاي انا كنت مستمتعه بالي حضل دا وموافقه عليه وبعد كدا سوال نزل زاي جردل المياه سقعه فوقني هو ازاي اساسا قدر يوصل لاوضتي ويدخل الشقه وكل صويت الي انا صوته دا ومحدش سامعني لا اخويا ولا امي وهنا افتكرت كلامه وهو بيقول انه يعرف امي معقوله يكون دا كمان ملعوب من امي وهي الي دبرته اتحاملت علي نفسي جامد وقومت ولبست هدومي وخرجت من الاوضه سمعت صوت تاوهات بقيت عارفاها. حفظاها تاوهات شهوه ومتعه كانت جايه من اوضه امي ولما قربت لقيت ناصر نايم لي سرير بضهره وامي فوقيه وعماله تتنطط علي زبره بكسها ومحمد قاعد علي وش ناصر وناصر بيلحسله خرم طيزه المنظر خلاني قرفانه ومش مستحمله الي بشوفه دا روحت قعدت في صالحه زانا سامعه اهات امي وفجاه لقيت اخويا هو الي بيصوت بيكلم مع ناصر بلبونه وبيقوله
محمد: افشخني يا دكري عايزه وزبرك يملي طيزي افشخني زاي ما فشخت امي واختي الشراميط عبيد زبرك يا نياكي
كلام محمد جرحني بجد انا مش شرموطه انا في واحد اغتصبني وناكني غصب عني لقيت نفسي بترد عليا
نفسي: انتي هتستعبطي ما انتي كنتي مبسوطه بكل الي حصل ليكي دا
نور: لا انا مش مبسوطه انا كنت مضطره وخايفه منه وكمان العصير دا كان في حاجه خلتني كدا
نفسي: بقولك ايه بلاش الجو دا انتي كنتي مبسوطه ولو كنتي مسكتي نفسك وموقعتيش من طولك كنتي عرفتي معني المتعه الحقيقيه فين
نور: بس بس مش عابزه اسمع حاجه
فتحت عيني لقيت ناصر قاعد علي الكرسي القدامي ومحمد علي زبره وبينيكه قدامي وامي قاعده بتلعب في كسها لحد ما لقيت جسم ناصر اتشنج تقريبا جاب لبنه في طيز محمد ومحمد مستمتع اوي بالي هو فيه
نور: ايه الي انتو بتعملوا دا انت وصلت لدرجه ديه يا محمد بتتناك من رجاله
محمد: ما انتي لو كنتي بس فايقه كنتي قدرتي زبره حلو اوي يا نونو
نجلاء: ايه رايك بقي في هديه ماما حبيبتك
نوى:, ماما طب بلاش بس الكلمه ديه عشان انتي متعرفيش معناها اساسا
نجلاء : لا ما انا هكون ماما حبيبتك وهتسمعي كلامي يا روح قلب ماما
نور : دا في احلامك انا عمري ما هعمل اي حاجه ليكي ابدا يا شيطانه
نجلاء: ناصر وريها شغل الشيطاين بيكون عامل ازاي
ناصر : انتي تؤمري يا جميل وراح حط سي دي في الفيديو بلير ولقيت فيلم شغال علي شاشه فيديو لناصر وهو بينكني من اول ما شربت العصير و انا الي هجمت عليه وبوسته الاول وكنت مبسوطه اوي بكل الي بيحصل وحتي لما كان مغمي عليا ناصر كان بينكني وانا عماله اطلع اصوان متعه كبيره
نور : ايه دا انتي اتجننتي بتصوري بنتك جايبه واحد ينكها غصب عنها واصوريها
محمد: بلاش كذب يا نور محدش غصبك علي حاجه وانتي شابفه بعينك انتي الي هجمتي عليه الاول وبداتي تبوسيه
ناصر : بس انتي خلبوصه اوي يا نونو مع ان سنك صغير بقي معقوله بتنفي علاقتك بيا ولل نسيتي شقه الجيزه علي فكره هتعجبك اوي لما تشوفيها بجد ونسيتي لما كنت بتحايل عليكي افتحك واتمتع بكسك العسل وانتي تقوليلي لا متفتحنيش الا علي سريري وفي بيت بابا نسيتي كل كلامك الحلو دا يا قلبي
نور: لا لا محدش هيصدق كلامكم محدش هيصدقه
نجلاء: هتسمعي كلام ولا شريط دا يوصل لابوكي وساعتها قبل حتي ما تفتحي بقك وتقولي اني انا الي عملت كدا فيكي هيكون قتلك واهو يقتلك وارتاح منك ومن قرفك و قرفه انا هكلمه
نور: لا يا ماما عشان خاطري لا متكلمهوش خلاص انا هعمل كل الي انتي عايزه عشان خاطي ..........
واغمي عليا تاني وسطهم معرفش ايه حصل ولا انا فضلت كدا قد ايه صحيت لقيت نفسي في المستشفي ومتركبلي محاليل اول ما فوقت لقيت جدتي نايمه علي كنبه الي جمب سرير و امي وطنط نورا حاولت اقوم فا طنط نورا حست بيا وقامت بسرعه ناحيتي وهي فرحانه وبتقولي : حمدلله علي سلامتك يا حبيبتي حاسه بايه دلوقتي
نور: مش عارفه هو انا فين ؟!!
نورا: انني في المستشفي يا حبيبتي بقالكم تلات ايام نايمه
نور: تلات ايام ليه هو انا هموت
لقيت طنط نورا هتعيط وهي بتبصلي وكانت عيونها كلها حنان. خوف عليا
نورا : لا با حبيلتي متقوليش كدا انتي بس اكلتي حاجه وحشه وهملنالك غسيل معده مش اكتر متقلقيش
دلوقتي ارتاحي وانا هروح اجيب دكتور عشان نطمن عليكي
وجات تقوم كانت ماما وتيته فاقوا ولقيت تيته جريت اخدتني بالحضن وهي بتقولي: ليه كدا يا بنتي ليه تعملي كدا حرام عليكي
انا ساعتها افتكرت ان ماما ورتهم الفيديو وعيني كانت بدات تدمع لكن لقيت طنك نورا بتقولها : يا ماما مش وقته كلام دا خلينا نطمن عليها ولما نروح البيت نبقي نكلم براحتنا
تيته: عندك حق يا بنتي تعالي ننده علي دكتور عشان يشوفها
وتيتا وطنط نورا خرجوا ولقيت ماما مدايقه و وشها عليه غضب جامد
نجلاء بتريقه: مش دلوقتي يا ماما وليه كهينه و بوشين
نور: بقي هي الي بوشين يا شيطانه انتي ورتيهم الفيديو ليه كلمتي بابا ليه
نجلاء :محدش شاف حاجه انتي وقعتي بسبب حبايه الفياجرا الي كانت محطوطالك في العصير الي شربتيه جسمك مقدرش يستحمل ارتاع الهرمونات في جسمك وجالك هبوط و وقعتي ودكاتره بقالهم تلات ايام بيحاولوا يظبطوا الهرمونات في جسمك كنتي هتوديني في داهيه وكل حاجه مخططلها هتبوظ
نور: هو دا الي فارق معاكي خطتك وبنتك تولع بجاز وسخ انتي ايه يا شيخه انتي ايه اطلعي برا اطلعي برا مش عايزه اشوف وشك اطلعب برا
ولقيت دكتور دخل جري هو وطنط نورا وممرضين وكتفوني وادوني حقنه مهدئه ونمت بعدها
(عمر: نور ارحميني انا الي هنام جمبك في ايه كل شويه اغمي عليا نمت بقالك سنتين بتنامي بس ارحمي امي المريضه
نور: ايه طنط نورا مالها هي كويسه
عمر: اخلصي عشان مضربكيش انتي والعقربه امك وكمان يا واطيه بقي تصدقي عليا كل كلام دا كله انا اقتلك ليه
نور: علي اساس انك مش بتقتل دلوقتي
عمر : دا دلوقتي لكن ايام الثانوي دا لا
نور: استفزني انت بقي وهحرقلك القصه كلها
عمر: لا وعلي ايه الطيب احسن بس اختصري )
نور: اسفه علي مقاطعه عمر عيل غلس جدا من زمان المهم صراحه انا في الوقت دا كنا خلاص بقيت مدمره نفسيا ولو شوفت امي بيجيلي حاله هياج شديده عشان كدا بقيت اقعد عند جدي وجدتي ومش بطلع شقتنا خالص وحتي بعض ما عرفت ان عمر ملوش زمب في الي حصل بس كنت بتجنبه وبخاف منه جدا معرفش ليه وبدات اتحسن مع الوقت وعدا حوالي سنه ومكنتش بطلع بيتنا خالص بس في خلال سنه دبه اتعلمت كتير عن الجنس من صحابي البنات رغم انه كان سبب في تدمير حياتب لكن بعد ما ناصر فتح طبزي بقيت بتحرقني ولازم احط فيها اي حاجه وبقبت اضرب سبعه ونص و ادخل خيار او اي حاجه في طيزي لحد ما وسعت ولما كنت بسافر البلد بقيت اتجنب نهي ولو كثرت معايا او صممت تحتك بيا كنت بضربها والعيله كلها بقيت عارفه اني عنيفه ومجنونه فبقي يتجنبوني وطول الفتره ديه امي كانت بتحاول ترجعني وتستدرجني عشان اساعدها في حل المشكله بتاعتها وعلي جامب تاني طنط نورا كانت طيبه جدا معايا وبتحاول تضحكني وتفرحني جدا لكن عرفت من محمد ان ماما استخدمته عشان توقع عمر وخلته يتعرف علي ناصر وبقوا يروحوا مع بعض شقه الجيزه وبينيكوا بنات هناك وفي مره عمر عرف ان في واحد بيزل محمد بفيديو ليه وكان الفيديو ان محمد بيتناك في طيزه وهو متخدر طبعا مش محتاجه فقاقه الفيديو متفبرك من امي عشان عمر يتهور ويعمل مصيبه في الواد يتكشف انه كان بينام مع نهي و هيلبسواه انه فتحها كمان عشان يتشرد خالص في العيله وعيلتنا تتكسر وخصوصا ان ديه هتكون تاني مره تحصل مره امي ومره نهي لكن عمر جاب الفيديو وضرب الواد ومحدش عرف فجاه لقيناه الموضوع خلصان وفلت منها وانا فاكره ان لما دا حصل امي قعدت تكسر فيبيت وكانت متعصبه جدا وفضلت تضرب في محمد وراحت لناصر وفضلت تتناك منه عشان تفش غلها وعرفت من محمد ان سعات ناصر بيجيب لامي رجاله وبنات تمارس عليهم الساديه في الوقت دا انا كنت انا اتعرفت علي واحد اسمه منير كان اكبر مني بسنتين وكان طيب جدا ومؤدب لحد وقت معين وبدا يلمحلي في حاجات تخص الجنس ويهيجني وانا اساسا كنت علي اخري من غير حاجه اساسا وكنا بنخرج ونتفسح ويخطف مني بوسه او حضن يبعبصني وبقيت انا وهو نمارس السكس فون لحد ما قالي انه عايز الوضع يطور بنا وانه ينكني بجد وهينكني في طيزي قولتله لا ومينفعش وبعد الجواز وانتو عارفين لاقي الاسطوانه المشروخه بتاعه الشباب لحد ما روحت معاه شقه واحد صحبه وفصلت انا وهو نتقابل حوالي ست شهور في شقه صاحبه وينكني ومفتحنيش لغايه ما عرفت ان شقه ديه هي شقه ناصر الي في جيزه الي كلمتكم عنها بصراحه ديه كانت صدمه ملهاش حل وبقيت مس طايقه منير وقفلت معاه خالص وبقيت قافله تلفوني و الميديا ومحدش عارف يوصلي ساعتها انا كنت في اول تانيه ثانوي ولقيت ماما جاتلي ودار الحوار كالاتي
نجلاء: اخبار بنوتي ايه
نور: عايزه ايه يا نجلاء مش كفايه الي انتي عملتي فيا ايه فاضل ايه تاني
نجلاء: فاضل انك تحطي ايدك في ايدي عشان اخلص من نورا وارجع حق عيلتي من الكللابب دول
نور: ايوه ايه هو بقي حق عيلتك الي انتي فلقتي دماغي بيه دا
نحلاء:, ديه حكايه طويله اوي متخصكيش ومش هتفيدك بحاجه
نور:, مفيش كلام دا يا ههه يا امي معلش اصلي انا مش الصغنونه الي عندها 14 سنه واول ما تلعبي في كسها تقع تبوس رجلك افهم وبعدين اقرر اكون معاكي ولا لا
نجلاء: لا ما انتي هتبقي معايا سواء برضاكي او غصب عنك ولا انتي ناسيه الفيديو بتاعك الي معايا
نور: مبقاش ياكل معايا الكلام دا ولا بقيت اخاف انتي خليتي قلبي حجر
نجلاء:مش واضح علي العموم الموضوع قديم اوي من اول ما عيلتنا ظهرت في البلد وبعدها جدنا الكبير لما جه يقسم الميراث علي اولاده كان غضبان علي واحد فيهم ودا كان جدي انا ويا دوب اداله فدنين ارض وباقي الفلوس والاراضي والاملاك ملك ولاده الاتنين الباقين وبقوا عايشين ومتنغنغين في العز واحنا بنسف التراب و اخوات جدي بداوا يتجبروا ويطغوا ومحدش يقدر يقف قصادهم لحد ولاده ما كبروا وبداوا يسرحوا في البلد ويخبطوا في الكل مش فارق معاهم اي حد لدرجه انهم في يوم قتلوا ابن عمي اخو عمك علي ومخدوش فيه. ثانيه في الحبس وتقرير الوفاه الي اتكتب ان ديب طلع عليه وقتله لما دكتور رفض يكتب كدا حدك الي انتي فرحانه بيه دا طلع سكينه وشرح في الجثه وبيقول الدكتور ادي الديب شوه الجثه يعني انت مش هتكذب لو كتبت كدا في تقرير اضطر يكتبه وبعدها باسبوع واحد منهم اغتصب بنت خالي وفتحها كانوا جبابره لكن انا قررت اني اكون شوكه في ظورهم واخليهم يندموا علي كل حاجه عملوها مش هرحمهم هرجع حقنا الي جدي كبير ضيعه عشان ظلمه وجبروته عرفتي ليه بقي انا بعمل كل دا ولا لسه
نور:, وانا المفروض بقي اصدق واجري علب حضنك واقولك سامحيني يا ماما سمحيني واوعي تزعلي من الي عملته معاكي ومستعده اكون سرموطه كبيره افشخ رجلي لاي حد زيك وابقي مومس وممكن وقت ما تزهقي مني تقتليني او تخلي ناس تغتصبني. تفضحيني صح
نجلاء: ديه حرب و كل حرب وليها ضحاياها
نور: بجد وانا بقي لازم اكون ضحيه حربكم ديه انا اسفه يا مدام نجلاء مش هقدر
نجلاء:, طب استني بس منير اذاكي صح تحبي انتقملك منه واخليه عبره للاي حد
نور: عارفه انك تقدري تعمليها ما انتي شيطان بس مش عابزه منك حاجه
نجلاء: ومين قالك اني هعمل حاجه انتي الي هتعملي انتي وعمر
نور: عمر وايه علاقه عمر بمنير
نجلاء: ملوش علاقه بس هيكون ليهم علاقه لبعض عمر دماغه سم وهو اخوكي خليه يساعدك
نور: يعني اروح اقوله اختك شرموطه وكانت بتتناك من واحد وطلع وسخ وخانها
نجلاء : انتي كل الي عليكي تعملي الي هطلبه منك وهتخلصي من منير خالص
نور: سمعاكي
نجلاء: انتي في يوم هحدده ليكي هتكلمي منير وتعملي معاه سكس فون وتطولي معاه بس
نور: بس كدا
نجلاء: اه والباقي هيحصل لوحده وهتخلصي من منير تمام
نور:, تمام
وسابتني وطلعت شقتها فوق اه متستغربوش انا مش معتبراها امي ولا معتبره ان الي فوق ديه شقتي المهم ان عدي حوالي شهر وكنت بكلم منير وبصراحه بقيت قرفانه منه وقولت اكيد في ملعوب من امي وكل ما احاول افركش مع منير افتكر النودز الي بعتاها ليه وممكن يفضحني بيهم فضلت مستنيه لحد ما في يوم امي كلمتني وقالتلي اكلم منير وامارس معاه وفعلا كلمته وبدات امارس معاه سكس فون وفجاه لقيت عمر قدامي علي باب شقه وانا اتلجلجت جامد اوي بس حاولت ابان طبيعيه رغم ان المفروض عمر يعرف لكن كنت خايفه برضوا من الموقف طبعا انا مش محتاجه احكي حصل ايه لان عمر حكي كل حاجه وانا هكون بعيد بس وهنا اكون خلصت حكايتي لحد ما عمر وقف في الكلام عني عشان محرقش القصه بتاعته واتمني اني اكون اسعدتكم وان كلامي دا يكون غير فكرتكم عني شويه وانا هنتظر تعليقاتكم عشان اعرف رايكم ايه في القصه
(عمر:, كدا ابقي نفذت وعدي وخليت نور تتكلم بنفسها عشان اكون شخص محايد واتمني يكون الجزء دا عجبكم وبالمناسبه يا جماعه مفاجاه ليكم ان الي كتب الجزء دا مش انا الي كتبه هي فعلا نور بنت عمي وانا سعدتها في شويه حاجات عشان نحسن شكل الجزء ويرتقي باامستوي المطلوب علي قد ما نقدر لانها حبت تشارك فب القصه مش كشخصيه بس لكن في كتابه كمان واتمني ان الجزء يكون عجبكم ومنتظرين تعليقاتكم ووارائكم ايجابيه وسلبيه وبعتذر عن فتره اىغياب ديه لكن كان غصب عني فعلا وهنرجع نستانف كتابه القصه من تاني وانتظروا مفاجات السلسله ديه الي هتبهركم اكتر واكتر
زاي ما وعدت الجزء الجديد هينزل في اقرب وقت بسبب توقف الفتره الي فاتت وبعد كدا الجزء الجديد بس للاسف نقدرتش اوفي بالوعد دا بسبب ظروف خارجه عن ارادتي فارجوا انكم تسامحوني وزاي ما قولت هينزل كل اسبوع عشان بس الضغط الشغل ودراسه عندي اتنمي يكون الجزء الي فات عجبكم و وضح حجات كتير مكنتوش فهمينها وانا منتظر اراكم وتعليقاتكم علي اجزاء الجديده واتمني تعجبكم
الجزء الثامن
اخيرا رجعت اكلم تاني بصراحه البت نور رغايه ومتاكد انكم صدعتوا منها ندخل بقي الي المهم عشان في ناس قربت تقتلني ومنتظره تعرف المفاجاه الجديده اخر مره وقفنا كانت اني صحيت من نوم بعد معركتي مع نرمين في الشاليه بتاعها واكتشافي ان هي تبقه مرات جاسر مديري في شغل وتبقي .كمان شريكه في شركه الي بتدير مطاعم الي انا شغال فيها
انا صحيت من النوم علي حد بيهزني وصوت انوثي رقيق : ما تصحي يا عم في ايه كل دا نوم جاي تنام هنا حضرتك
عمر: في ايه يا نرم....... ايه دا انتي ؟
بنت: هو ايه الي انتي ايه مليش اسم ولا متعرفنيش ولا يكونش نسيتني دا احنا يا دوب متقابلين لسه اول امبارح
عمر: بس ازاي يعني مش فاهم ايه دا كمان مدبر زاي الي نرمين عملته فيا
بنت: لا انا مكنتش مدبره حاجه بصراحه زاي ماما انا قبلتك في الاتوبيس بصدفه حظي غريب عربيتي فصلت واضطريت اني اركب اتوبيس نقل عام عشان اروح الكافيه وهناك اي حد من صحابي يبقي يوصلي وقبلتك
عمر: ماما هي ماما ديه ايه فتحها سبيل ما ترحموا اهلي اب كلب وابن ديوث وام شرموطه وادينا شوفنا البنت طلعت...
بنت:عندك اهدي شويه يا عمر الموضوع بسيط يا حبيبي وكمان بقي لازم تفوق عشان عندك معركه جامده
عمر: بلا معركه بلا زفت انا عايز افهم في ايه بظبط انتو كلكم متفقين عليا ولا ايه
دخل عدنان علي صوت زعيقي وهو مخضوض
عدنان: مالك عمر في ايه حصل ايه يا سمر
سمر: معرفش بس واضح ان الصدمه كانت كبيره عليه بس مهما حلفت مش هيصدق ان مقبلتي ليه في الاتوبيس صدفه
عمر: وانتي لما شوفتيني في الاتوبيس كانت اول مره تشوفيني
سمر: اه كانت اول مره اشوفك وعجبتني ولما روحت كلمت ماما وقولتلها علي الي حصل وطلبت صوره ليك بس طبعا مكنش معايا فدخلت رقم تلفونك علي الفيس وجبت صورتك من هناك واول ما ماما شافت صورتك استغربت وقالتلي انك الواد الي هي حاطه عينها عليه ومستنيه توقعك عشان تنيكها
عدنان : وطبعا احنا كنا عارفين انك مسافر مرسي مطروح واساسا لما ايمي كلمتك احنا اساسا كنا هنا في شاليه ومراقبين كل تحركاتك ولما شوفنا الي حصل بين محمد ابن عمك وشباب في سكن وكلام الي قالوه سمر خافت لا تتهور وتعمل حاجه وخصوصا بعد ما جاسر حكلنا عن طباعك الحاده وعصبيتك فخلينا ماما تكلمك وتقولك تيجي عشان تمنعك انك تعمل اي حاجه تصيع بيها نفسك شوفت بقي انت غالي عندنا قد ايه
عمر: يعني انا من اول ما دخلت المطعم دا وانا بيتلعب بيا
لقيت سمر جات قعدت علي سرير جمبي وحطيت اديها علي وشي وقالت: محدش لعب بيك يا حبيبي كل الي حصل ان ايمي كانت عايزه تتاكد منك صدقني محدش لعب بيك ولا حد هنا بيجبرك علي حاجه انت لو عايز تمشي دلوقتي محدش هيمنعك وهننسي اننا اتقابنا اصلا
عمر: وبسهوله ديه هتسبوني امشي بعد كل الي عرفته عنكم
عدنان: مش مهم انت عرفت ايه انا قولتلك امبارح في ناس هتصدق عيل عنده 18 سنه لما يقول علي واحده من اكبر سيدات الاعمال في شرق الاوسط انها بتتناك من شباب وان جوزها كلب وابنها ديوث محدش هيصدقك دا بالعكس ممكن نرفع عليك قضيه سب وقصف وتشويه لانك كدا شوهت سمعه ناس نضيفه زينا
سمر : انت لسه بدري عليك شويه علي ما تفهم يا عمر الناس مش عايزه اي حاجه غير المظاهر وبس ومدام احنا قدام الناس محترمين يبقي احنا كدا مش مهم احنا ايه في بيوتنا
عمر: وايه المطلوب مني دلوقتي ؟!!
سمر: مش مطلوب منك حاجه انت هنا مس مجبر زاي ما قولتلك ممكن تعمل الي انت عايزه بس الحاجه الي انت مجبر عليها هي انك تدخل تاخد دش وتنزل تاكل عشان انت علي لحم بطنك من الصبح وعملت مجهود كبير
عمر: هي الساعه كام دلوقتي صحيح
عدنان : ساعه 5 المغرب يا سيدي
عمر:نعم انا كدا اتاخرت علي شغلي
سمر: شغلك ايه يا اهبل انت بقي انت في بيت مديرك في شغل وصاحبه الشركه الي انت شغال فيها اساسا وتقولي اتاخرت علي الشغل ما تبطل هبل بقي
قومت من مكاني وانا قرفان من كل الي بيحصل دا لما تحس انك واخد علي قفاك ولازم تشك في كل حاحه بتحصل حوليك حتي انك تتعرف علي حد صدفه في مواصلات بتحس ان حياتك جحيم مش قادر تثق في اي حد نهائي بصراحه انا اساسا مش بثق في حد لكن واضح ان دا مش كفايه لازم اركز اكتر بعد كدا في كل الي حوليا المهم دخلت اخدت شاور بسرعه وانا عمال ارتب كل حاجه بتحصل في دماغي واحدد هعمل ايه وهتصرف ازاي مع نرمين و ولادها لازم احدد المكسب والخساره في الي هيحصل دا هنا انا في ملعبهم بعيد عن بيتي وفي محافظه تانيه وهما في بيتهم وكل الي حوليهم شغالين تحت ايدهم هي اقوي بس لازم اخد حذري لان الموضوع مبقاش يطمن خالص سامحني عزيزي القارئ علي كل كلام دا بس انا انسان مهووس بتفاصيل بكل معني الكلمه وبدقق في كل حاجه بتحصل
خلصت الشاور ولبست برنس لما ملقتش هدومي ونزلت تحت لقيت نرمين قاعده وقدامها ورق كتير وسمر بتتفرج علي تلفزيون وعدنانو جاسر مش موجودين
عمر: امال جاسر وعدنان فين
نرمين: جاسر راح المطعم وعدنان خرج مع أصحابه
عمر : هي ساعه كام دلوقتي ؟!!
سمر وهي لسه باصه علي التلفزيون:3 العصر اشمعني
عمر:هو ايه الي اشمعني ايه مليش حق اسال
نرمين:طبعا ليك حق. في كل حاجه يا حبيبي
بش انت شكلك مدايق انت اتخنقت انت وسمر
عمر: الي يشوفك وانتي ببكلمي كدا يفتكر اننا متربين مع بعض انا وهي انا فجاه اكتشفت اني عمال يتلعب عليا طول اافتره الي فاتت من الكل هو في ايه بظبط انتو عايزين مني ايه
نرمين : طب تعالي اقعد جمبي وانا افهمك كل الي انت عايزه ماشي تعالي
بصراحه معرفش ليه حسيت في لحظه ديه انها امي مش شرموطه كانت نايمه في حضني من كام ساعه الحنيه الي في صوتها ولمعه الحنان والحب الي في عيونها خلتني ابقي زاي العيل الصغير الي بيجري عشان يلزق لامه وميسبهاش روحت قعدن جمبها وعيني وقعت علي الاوراق الي قدامها كانت كلها اوراق حسابات وعقود بس لفت نظري شوبه ارقام مكتوبه علي العوامش كانها ملاحظات
عمر: الحسابات ديه متلغبطه هي حسابات ايع بظبط
نرمين: متلغبطه ازاي الحسابات ظيه لسه جايه من فرع شركه الي الامارات والمحاسب رجعهم قبل ما يجبهم
عمر: صدقيني الحسابات بتلغبطه كلها بصي علي الارقام ديه تكلمه المنتجات النهائيه مش متوافقه نهائي مع سعر الموارد الخام وتشغيل خطوط الانتاج
سمر: هو انت بتفهم في البزنس والحسابات يا عمر
عمر: مش اوي بس بقدر اميز الحاجات المكسوره او مش موجوده في مكانها
نرمين كل دا كانت مركزه اوي في الاوراق الماليه وعماله تحسب الي في ااورق وقامت وهي متعصبه وطلعت تلفونها وخرجت برا في الجنينه
سمر: انت مش ممكن بصراحه هو ذكاءك دا آخره ايه
عمر:الذكاء ملوش اخر ولا ولا له مقياس لازم تتعلمي وتفضلي تتعلمي طول عمرك عشان يبقي عندك الخبره الي تخليكي تواجهي الحياه وكل الي فيها وتكشقي كذب ناس .
سمر: مش شايف ان كلامك دا اكبر من سنك شوفت ايه في حياتك يخليك تقول كدا
عمر:, شوفت كتير ينكن مش زيك بس شوفت الي علمني اني مسلمش لاي حد ولا اثق في اي مخلوق لازم افضل شاكك في كل الي حوليا سيبك من كل دا انا عايز اعرف انا هخرج من اامكان دا أمته
سمر: ما تخرج يا ابني هو حد حايشك ولا حد قالك اننا هاكفينك
عمر: امال هدومي اختفت فين
سمر:هدومك يا سيدي اتغسلت وزمنها نشفت وهتتكوي وترجعلك زاي الفل
عمر: انتي ليه مظهرتيش امبارح مع اخوكي وابوكي
سمر:عشان اقدر اقرر اذا كنت تستحق ولا لا وكمان كفايه عليك صدمه جاسر ديه لوحدها كان هيغمي عليك فيها
عمر : صحيح احنا لما كنا في اتوبيس قولتي انك مش بتتناكي غير في طيزك كلام دا معناه انك لسه فيرجن
سمر:اه يا سيدي محدش لمس كسي قبل كدا نهائي لانب قررت ان الي هيفتحني لازم يبقي راجل بجد رغم اني شوفت شباب اشكال والوان وطيزي ديه داقت ازبار ياما حتي زنوج جربتهم لكن ولا واحد فيهم كان راجل يستاهل كسي
عمر: مش فاهم يعني مش بيعرفوا ينيكوا مثلا نيكهم غشيم اصل يعني زبر زنجي دا اضعاف زبري زاي ما اعرف
سمر:, مش مساله زبر او الحجم يا عمر مساله في الي قدامك انا كنت مع رجاله ورق كلمه تجبهم وكبمه توديهم يعرفوني بس عشةن اسمي ومركزي يحترموني بس عشان كدا اوامري مطاع عشان كدا كنت بدور في شباب الي حالهم متوسط او فقراء اعرف انهم ناشفين ورجاله اوي ومحدش يقدر يمشي كلمته عليهم لكن حظي الفقر لقيتهم مستعدين يلحسوا جزمتي عشان ارضي عنهم
انا عايزه راجل يحميني يبقي في ضهري سندي عايزه احس اني مع حد هو الي مالكني هو سيدي مش انا الي جزمتي فوق رأسه عايزه احس اني بنت ضعيفه و وجوده يقويني ولقيت دا فيك انت بعد ما ماما عرفت ان انت الي قبلته في الباص قالتلي علي الي عملته في المطعم مع البنات و شابين انت مخفتش علي شغلك ولا اهتميت بحاجه كل الي كان في دناغك انك مش واقف قرني او ترتور عسان يحصل دا قدامك وتسكت
عمر:غريبه كنت فاكر انك عيله مطرقعه و مش هامك حاجه كل دا بتدوري علي راجل بس انا مش نوع الي انتي هتحبيه يا سمر
سمر: ازاي يعني
عمر: يعني لو كلامك صح انتي مش هتكوني بنسبه ليا مجرد واحده هعرفها يومين وارميها انا هفتحك واني افتحك دا معناه انك هتكوني ملكي انا بس محدش هيلمسك غيري ابدا
سمر: وانا مش عايزه حد غيرك بعد كدا انت لوحدك كفايه بس تخليك جمبي ومتسبنيش
عزيزي القارئ عايزك كدا تتصور معايا فرس ابيض لابس تيشرت كات بينك وسابعه من عند بزاز ونص بزازها طالعه فب وشي وشورت ابيض ماسك عليها لدرجه اني شوفت شفايف كسها وهي بارزه في اللحظه ديه انا زبري وقف وخرج من البرنس وفضحني سمر متتوصاش عيونها بنت متناكه تدوب روخت واخد شفايفها في بوسه سكسي كنت بقطعها فيهم لدىجه اني كنت بعض شفايفها بجد وايدي عماله تلعب فب بزازها ودخلتها من تحت التيشرت وبنت المتناكه مكنتش لابسه برا بدات افرك في حلماتها وهي كانت كل لحظه بدوب اكتر وعيونها كلها محنه ورقه خلتني اهيج اكتر عليها روحت بعدت عنها ومسكتها من رقبتها وشديت التيشرت جامد وقطعته وبقيت بمشي صباعي علي شفايفها براحه وسبت رقبتها ونيمتها علي ضهرها وبقيت برضع في حلماتها الوردي وهي عماله تتلوي تحتي سمر: اححح كمان يا حبيبي ارضع بزازي قطعهم
عمر :الشرموطه الي زيك متقوليش اعمل ايه فاهمه ورحت قارصها جامد من بزازها
سمر : ااااه فاهمه يا قلبي انا شرموطه بتاعتك بنت شرموطك المبيره الي كنت فاشخ كسها بزبرك صبح نفسي احس بزبرك مالي كسي يا دكري
انا سمعت الكلام وبقيت مش دريان بنفسي من كتر الهياج لدرجه اني مخدتش بالي هي قلعت الشورت وبقيت ملط قدامي امتي ولقيتها قامت تجري بسرعه علي برا قلعت اليرنس وبقيت ملط انا كمان ووطلعت اجري وراها لحد لقيتها جوا حمام السباحه ونايمه علي ضهرها منظر جسمها الابيض وهو مبلول بالمياه كان جامد فسخ نطيت في البول وروحت ناحيتها ومسكتها من كسها
سمر:ايي يا شقي ايه لدرجه ديه عجباك
عمر :, انتي هتموتي الليله ديه
لقيت سمر نزلت بجسمها تحت المياه وحطيت ايدها علي زبري وبقيت بتدلكه
سمر:, والسيف بتاعك يرضيه يعور بنت اموره زاي
عمر: السيف بتاعي هيجرحك في كل خرم في جسمك انزلي مصيه
سمر: واحنا في المياه يا مجنون
روحت ضربتها بالقلم علي وشها
عمر: اخر مره اسمعك تشتميني حتي لو هزار فاهمه
لقيت عيونها بدمع وكانت بدات تعيط مسحت دموعها بايدي وقولتلها : انا راجلك وسيدك ومفيش واحده تشتم سيدها باي شكل وبقيت بلعب في كسها تحت المياه وهي كانت رجعت تهيج تاني واخدتها برا البول وطلعنا ونمت علي ضهري وهي بدات تمص زبري كانت محترفه في مص زبري داخل خارج من بقها وهي بتلحس عروق الي فيه وتنزل علي بضاني تلاعبهم بلسانها وتدخلهم جوا بقها انا بقيت في قمه المتعه بقها كان سخن ورطب بس مسكت نفسي عشان اقدر اعمر معاها وروحت في ثانيه قايم ونيمتها هي علي ضهرها ونزلت علي كسها كان لونه وردي ومنفوخ كان بيلمعومن المياه الي عليه نزلت علي شفايف كسها وبقيت ببوسها جامد وبدات احرك لساني حوا كسها وانا ببوسه واطلع قريب من زنبورها المسه بلساني وابعد عنها سمر:, اااه كمان يا سيدي الحس كس شرموطك لسانك جميل اوي اممممم
وانا بدات اسرع في لحسي لكسها وافتخ شفايفه والحس كسها من جوا وبعدين اخدت زنبورها الي كان واقف بين شفايفي وبقيت عمال اعضعض فيه مقدرتش اسيب كسها كان احلي كس شفته في حياتي ودقته برفع عيني لقيت الخدامه السمراء الي كانت موجوده امبارح واقفه وعماله تلعب في بزازهاو كسها قولت ليها : روحي هاتي كريم بسرعه يلا
فاقت علي صوتي وطلعت تجري وانا رجعت تاني لكس سمر وبزودت لحس في كسها وايدي عماله تلعب في بزازها لغايه ما حسيت ان جسمها بدا يتشنج روحت وقفت لقيت الخدامه جات ومعاها الكريم روحت حطيت من الكريم علي زبري وعلي فتحه كس سمر ودات افرشلها بزبري وحطيته علي اول كسها وبقيت احركه كاني بدخله واطلعه ولقيت صوت حد جاي جري بيقول : لا لا استني يا عمر لازم اصور اللحظه ديه
انا مهتمتش وفضلت افرش ليها وسمر عماله تتلوي وحسبت انها خايفه روحت قربت من ودنها وقولتلها : متقلقيش طول ما انتي في حضني حسيت ان كلامي هداها روحت ماسك زبري وسنترته علي فتحه كسها ودخلته فيها براحه وحسيها بالمها وخصوصا لما غرست ضوافرها في ضهري وبقيت ادخل زبري في كسها لغايه ما خبط في حاجه جوا بتمنعني اني اكمل روحت خرجت زبري شويه ورشقته في كسها مره واحده لقيتها رقعت بصوت من كتر الالم روحت واخد شفايفها بشفايفي عشان اكتم صرختها وخرجت زبري من كسها وكان عليه ددمم شرفها واول ما افتكرت اني انا الي فتحت الكس دا جبتهم علي طول عليها
عمر: سمر انتي كويسه
سمر: اه انا كويسه بس كسي بيحرقني اوي
عمر:, معلش انتي تطلعي ترتاحي دلوقتي وبعدبن نكلم يلا وشيلتها بايدي واخدتها علي الحمام لقيته جاهز وفي مياه دافيه روحت حطيت سمر فيه ولقيت نرمين في ضهري
نرمين: خلاص روح انت الحمام التاني اتشطف والبس هدومك انا عارفه هعمل ايه يلا
سبتهم وروحت الحمام تاني استحميت وظبطت نفسي ودخلت اوضه الي كنت نايم فيها مع نرمين لقيت هدومي مطبقه ومحطوطه علي سرير اخدتهم ولبست ونزلت تحت لقيت شاب في سني او اصغر مني بسنه قاعد في الرسبشن الشاب :, اهلا يا استاذ عمر اخبارك ايه
عمر: بخير بس مين حضرتك وتعرف اسمي منين ؟!!
علي:, انا اسمي علي تقدر تقول اني صديق العيله واكتر شخص مخلص لنرمين هانم زاي ما تقول كدا انا المكنسه الي بتنضف وتخفي اي حاجه وسخه هما بيعملوها
حسيت من كلام علي قد ايه انه شخص مش طبيعي سنه صغير بس كلامه كبير و واضح انه بيعرف يتعامل مع اشكال مختلفه من البشر بس الاهم هو الاحساس الغريب بالراحه الي حسيتها بمجرد ما اتكلمت معاه
عمر: شكلك من نوع المخلص يا عم علي
علي: عيب عليك يا عمور تحبها ساده ولا محشيه
عمر: مليش في دخان خالص يا علوه بس قولي انت حاي دلوقتي تنضف وراهم ايه بظبط
علي:, لا انا جاي عشان اخد شويه اوراق اوصلها لصحابها
سمعت صوت خطوات جايه علينا لقيت نرمين جايه ولابسه بلوزه كاب بيضاء ومخططه باسود ونص صدرها طالع برا وعامله شعرها ديل حصان وبنطلون جلد اسود لازق عليها لدىجه اني شايف تفاصيل كسها وطبعا المكياج وعيونها المتحدده الي زاي الطلقه
نرمين: كويس انك متاخرتش يا علي امسك الورق دا تروح توديه لمهران وهو عارف هيعمل فيه ايه المهم ان محدش يعرف الظرف دا فيه ايه ولا اي مخلوق يستلمه غير مهران فاهم
علي: فاهم طبعا يا هانم المهم دلوقتي في اي مشكله في سيستم الجديد
نرمين لا يا علي كل حاجه كويسه صحيح انت اتعرفت علي عمر
علي : طبعا يا هانم وهل يخفي البطل انا هتكل دلوقتي ونبقي نكمل دردشتنا بعدين يا عمور
عمر: هيكون قريب يا علي متقلقش سلام
ومشي علي بسرعه وخرج من باب الشاليه
نرمين:, مسالتش يعني ايه الورق الي اديته لعلي دا او حتي علي عرفك ازاي
عمر:, بطلت اسال وكمان واضح مدام علي هو المكنسه الي بتخفي اثر اي حاجه بتعمليها يبقي اكيد قولتيله عليا عشان يبقي عامل احتياطه لو فكرت اغدر او اذي يبقي هيخلص مني اما الاوراق ديه فاكيد ديه كشوفات الحسابات الي كانت قدامك الصبح وغالبا مهران دا يا اما المحامي يا تما مدير الشئون القانونيه في شركه عندك واني بعتيله الورق عشان يعرف مين الي عمل تلاعب دا وياخد اجرئاته
نرمين: واضح ان اختياري مكنش غلط يا عمر
عمر: سمر اخبارها ايه دلوقتي
نرمين: نايمه دلوقتي خليها ترتاح عشان كسها يهدي شويه قولي صحيح مش عايز نكلم شويه
عمر:, يا ريت بش لو هنكلم يبقي كل حاجه علي المكشوف
نرمين:, زاي ما تحب بص يا عمر انا مش محتجاك تتكلم عن نفسك لاني دورت وراك كتير قبل ما اكلمك و بس انت فعلا كنت بتثبتلي قد ابه انك شخص ذكي وقوي سنك صغير بس طموح قولي بقي انت ناوي علي ايه في مستقبلك
عمر: ناوي علي كليه علوم لو مجتش هدخل اخر كليات العمليه كلبه زراعه بس فعلا نفسي في علوم اوي عايز اكون كمياءي كبير
نرمين: طب وبعد كدا عايز تعمل ايه
عمر : عايز اكتب وامثل انتي تعرفي اني مؤلف وممثل اساسا عايز اكون من احسن الكتاب في العالم دا اكبر حلم في حياتي
نرمين: متقلقش هتحققه بس تفتكر ان مرا ت عمك هتسيبك تحقق كل دا
عمر: انا عارف كويس اوي هعمل معاها ايه ومع ولاد الوسخه الي في سكن بس اتكي علي صبر انتي بس قوليلي بقي انتي ليه حاكه اجهزه تصنت في المطاعم
نرمين: عشان اسجل لناس مهمه اوي يا عمر لازم تعرف ان الي مخليني فوق ان رجلي فوق رقبتهم غير كدا كان زماني متكله من زمان واديك شايف انا مليش ضهر وجوزي عرص وابني شكله هيحصله وبنتي كانو ا مستعدين يدفعوا ملايين بس يناموا معاها ساعه واحده فكرني ببيع لحمي انا عارفه انت شايفني ازاي يا عمر لكن عايزاك تتاكد ان عايزه اشوف ولادب مبسوطين مهما كان الي لازم يحصل عشان كدا
عمر: واظن اني مش موجود هنا بس عشان انيكك اني وسمر اكيد في حاجه تانيه
نرمين: اكيد انا عايزاك تعرفلي ايه الي بيحصل قبل ما يحصل دا الي انا عايزاك عشانه
عمر:, نعم دا الي هو ازاي يعني
نرمين: عمر انا عارفه كويس اوي انك محترف في تكوين الاحتمالات والاستنتاجات عن طريق احداث منطقيه عينك زاي العدسه يا عمر بتحدد هي عابزه تشوف ايه بظبط ودا الي خلاك تشوف الغلط الي في الحسابات انت مميز ولازم تتعلم تستغل التميز دا مش تدفنه وانا هحققلك كل احلامك ولو عايزني اخلصك من الكللابب الي عايزين لحمك ومرات عمك الي عايزه تدمرك ممكن بطرقعه صباع اخلصك منهم انت بس شاور
عمر:, لا متقلقيش انا هعرف اخلص منهم ازاي اما بنسبه لعرضك هفكر فيه وارد عليكي بس اي كان ردي انتي وسمر ملكي فاهمه
نرمين: فاهمه يا حبيبي
وسبتها ومشيت لقيت عربيه مستنياني اخدتني ودتني لحد المطعم واول ما دخلت لقيت الشباب كلهم بينضفوا المطعم قعدت علي تراس بتفرج عليهم لغايه ما لقيت عادل جاي عليا بيقولي: يخرب بيت اللحم الابيض الي في بيتك يا عمر اموت وانططهم علي زبري
عمر: لا متقلقش ما انت هتموت فعلا يا حبي بس بعد ما انا افشخ السنيوره اختك وبنتها ولا اقول ابنتك انت كمان
عادل: انت بتقول ايه حبت كلام دا منين؟
عمر:هههههههههههه انا ميتلعبش معايا يا شاطر
وهنا ينتهي الحزء الثامن من السلسله اتمني الجزء يكون عجبكم وبعتذر عن التاخير والاجزاء القادمه هتنزل كل بوم ثلاثاء بعد كدا والجزء الجاي هيكون دمار بالمعني الحرفي ودا عشان اقدر احتفل معاكم بعيد ميلادي لاني مش هلاقي حد اغلي مكم احتفل بيه معاهم وهتكون ديه هديتي ليكم انتظروا مفاجات كتير في الاجزاء الجاي لا تنتهي وسوال الحلقه ديه اواي عمر عرف سر عادل
اخباركم ايه يا شباب زاي ما وعدت الناس اني هنزل الجزء الجديد انهارده وعشان اقدر احتفل معاكم بعيد ميلادي وبشكركم علي تشجيعكم وعلي تفكيركم الجميل وهنشوف بقي مين قدر يحل سوال الجزء الي فات مش هطول عليكم يلا نبدا
الجزء التاسع
عمر: لا متقلقش ما انت فعلا هتموت بس بعد ما اشبع انا من الشرموطه اختك وبنتها ولا اقول بنتك
عادل :, انت اتجننت انت جبت كلام دا منين ؟!!
عمر: لا من الاول كده حليتها اظبط عشان نكلم وبلاش رغي في شغل عشان ميتقطعش عيشنا روح شوف شغلك ولما نرجع السكن نبقي نكلم
عادل:, وانت مش هتيجي تشد معانا ولا هتسيبنا معكوكين لوحدنا
عمر:, ميخصش اهلك يلا هوينا
ومشي عادل وهو كل غضب ممزوج بخوف ودماغه عماله تودي وتجيب انا عرفت ازاي السر دا صعبان عليا اوي مهم نزلت من التراس علي المطعم تحت ولقيت الشيف احمد في وكان متعصب اوي
شيف احمد: انت كنت فين كل دا يا عمر احنا جايين نلعب وازاي تخرج من غير ما تقول اي حد فينا
عمر: اولا انا كنت فين ديه حاجه بتاعتي ثانيا انا قبل ما اخرج كنت قايل لمستر جاسر وقايله اني هتاخر وهو طلب مني اعمله كام حاجه قبل ما اجي علي هنا
شيف احمد: وايه رايك الي طلبه منك مستر جاسر بقي
عمر:, طب وحضرتك بتسالني انا ليه اساله هو انتو الاتنين مدرين زاي بعض بعد اذنك عشان اشوف شغلي
وسبته ودخلت المطعم بس ملقتش غير عبدو وعادل لكن محمد و ونيس مش موجودين
عمر: امال فين محمد و ونيس يا عبدو
عبدو: مش عارف تلاقيهم بينضفوا الحمام تعالي يا عمر شيل معايا ترابيظه ديه عشان تقيله
روحت شيلت التربيطه ونقلتها انا وعبدو وكول الوقت عيني علي عادل لحد ما لقيت محمد و ونيس خرجين من ناحيه الحمامات وكان شكلهم مبسوطين اوي ساعتها عرفت ن الي في دماغي صح ونيس كان بينيك محمد بصراحه مض عارف اعمل ايه مع المتناك دا الي هيودينا في داهيه
محمد: كنت فين يا عمر طول اليوم دا اخنا قلقنا عليك يا ابني
عمر : لا متقلقيش انا قولت بس اسيبلك الجو اخلي عشان تعرفي تصوتي كويس يا متناكه تلات ازبار برضوا مش سهلين
محمد بتلعثم:, انت بتتكلم عن ايه
عمر:, لما نرجع السكن هقولك يلا اشتغل ولا عندك الدوره
وبعدت عنه و خرجت اشوف الزجاج بتاع المطعم من برا وفتحت الخرطوم وبدات ارش مياه و بعدين جبت جرايد وبدات امسح الزجاج شويه لقيت عبدو خرج عشان يساعدني اخد جرنان وا يمسح لكن لقيته بيقولي
عبدو : الا يا عمر مش شايف انها غريبه تبقي مش طايق ابن عمك بشكل دا مع انه افرب حد ليك دلوقتي هنا
عمر:, ومين قالك اني مش طايق محمد
عبدو: طريقتك هي الي بتقول بش غلط يا عمر انت كدا بتسيبه فريسه للكلاب ديه بلاش تهمله
عبدو : عايزني اعمل ايه يعني يا عبدو ما انت شايفه خول مش همه حاجه الا طيزه انا حولت اني ابعدهم عنه من اول لحظه جينا فيها هنا لكن الي حصل ايه هو الي راح برجليه
عبدو: عارف بس مينفعش برضوا يا عمر تسيبه وكمان الي هما بيخططوا ليه دا خطر حتي كانوا بيكرهوك او عايزين ياذوك الموضوع ميوصلش لاختك
عمر : متقلقش احتا الي مسكينهم من رقبتهم واولهم عادل وسره الي كشفناه
(عزيزي القارئ طبعا انتو كلكم مش فاهمين ازاي عبدو عرف كل كلام دا واواي بتكلم معاه بارتياح اوي في موضوع محمد نروح فلاش باك سريع)
لما كان عاطف بيفرجنا علي بلد والمناطق عشان منتوهش انا كنت بعيد عن محمد و ماشي ورا الكل لحد ما عبدو حس باني مدايق و رجع يتمشي معايا
عبدو: شكلك حزين اوي مالك
عمر: مفبش شويه حاجات بفكر فيها كدا
عبدو بتقفكر في الي حصل الصبح في الاوضه بينك وبين عادل و يونس
عمر: وهو ايه الي حصل انا محدش يقدر......
عبدو: من غير ما تكمل يا صحبي انا عارف كويس انك راجل ومحدش يقدر يهوب نحيتك انا كمان حولوا يعملوا معايا نمره بس لقوا خازوق مستني كل واحد فيهم خلاهم يجيبوا ورا
عمر: خازوق ايه دا
عبدو: تثق فيا وتقولي سرك اثق فيك واديك سري وانا أسراري كتير اوي
عمر: مش فاهم تقصد ايه
عبدو لا انت فاهم ولما تحب تتكلم تعالي الاوضه عندي عشان نكلم علي رواقه
ولما ىجعنا البيت ولقيت عادل نايم مكاني اخدت شنطتي وروحت لاوضه عبدو عشان انام هناك ولقيته قاعد قدام لاب استغربت انه جايب معاه حاجه زاي ديه ممكن تتسرق واحنا مش في السكن روحت قعدت جمبه لقيت سلسله ارقام كلها0و1
عمر: ايه دا هو انت بتفهم في الهندسه الرقميه
عبدو: اه ما انا اساسا في حاسبات ومعلومات
عمر:, بس انت قولت انك في تجاره
عبدو: وماله انا فعلا بدرس تجاره من ابويا لما بقف معاه في محله
عمر:وانت بتعمل ايه دلوقتي ؟
عبدو: بعطل كاميرات المرقبه واحهزه تصنت المزروعه في الشقه
انا بصدمه : نعم انت بتقول ايه الشقه فيها كميرات واحهزه تصنت ليه هيقعد فيها مخابرات
عبدو:, قولي سرك الي انا عارفه أساسا واقولك سري
عمر: محمد سالب و انهارده لما عادل و ونيس حاولوا يكسروا عيني كانوا بيلعبوا فيه هو نقطه ضعفي الوحيده في المكان دا لو كنت بطولي كنت عملت الي انا عايزه
عبدو : حلو انا يا سيدي هكر ومش اب هكر انا بصمم برامج حمايه عاليه جدا ومحدش يقدر بخترقها لكن انا اقدر اخترق اي سيستم امني مهما كانت قوه دفاعه والاهم ان محدش يقدر يعرف مكاني
عمر:, ودلوقتي انت بتخترق مين ؟
عبدو: تعرف ان نرمين الي كلمتك الصبح تبقي مرات جاسر
عمر: نعم انت بتقول ايه ازاي دا وعرفت منين
عبدو: ايه كل الاساله ديه اهدي يا ابني اهدي
بصراحه مكلمتك كانت مريبه اوي هكرت تلفونك واخدت الرقم وعرفت نرمين هانم تبقي مين وعلي فكره هي هنا في مرسي مطروح اساسا مش في قاهره وجايه وهي الي زرعت الكاميرات ديه دا غير اجهزه التصنت في المطعم يعني بختصار هي مسيطره بالكامل علي حياتنا وشايفه كل نفس بنتنفسه
عمر: يعني كدا هي عرفت انك كشفتها
عبدو:, عمر انا بقول عليك زكي متخلنيش اغير راي انا دلوقتي عطلت الكاميرات وحبت صوره ليا وانا وانت نايمين والنور مطفي ومعطل كل الاجهزه يعني مفيش مخلوق يقدر يعرف حاجه منهم
عمر: طب وهي أساسا ليه تعمل كدا وهي عايزاني في ايه او هي مرات جاسر
عبدو : هي عايزاك في ايه معرفش لكن هي عملت مدا ليه يمكن عشان هي شريمه بنسبه معينه في شركه الي احنا شغالين فيها
عمر: العب لا دا كدا احلوت اوي
عبدو: طب مش هتعوز شويه مكسرات عشان الطعم يحلي اكتر
عمر:, اديني ايه في مصيبه ايه كمان
عبدو:, عادل بينك اخته الكبيره ومخلف منها بنت
انا في اللحظه
ديه دماغي. قفت بمعني الكلمه كل الصدمات ديه كوم وديه لوحدها كوم تاني خالص مع اني انا بنيك اختي في رضاعه ومىات عمي وخاربها مع بنات كتير في العيله لكن مش لدرجه ان يحبل اخته
عمر: وديه تقوله ايه بابا ولا خالو
عبدو:ههههههههههه لا خالو وبنت المحظوظه ورثت من ابوها او جوز امها الي مات اراضي وفلوس و عمرات اصله كان تاجر كبير
عمر:, انت لحقت تعرف كل دا امته
عبدو: ابدا اول ما ركبنا الاتوبيس طلعت اللاب وبدات وركبت تلفوناتكم كلكم و وعرفت كل واحد فيكم مخبي ايه تصور عادل الوسخ حاطط فيديوهات ليه وهو لينيك اخته وشيف احمد الراجل الطيب
عمر: ماله طلع مخنث ولا ايه يلا انا مستعد لاي حاجه دلوقتي
عبدو: لا مس لدرجه ديه بس طلع سادي وبيحب العنف والدم عشان كدا مشرح جسم ابنه وبناته الاتنين شوف
و وراني صوى فيها شاب عنده تقريبا 16 سنه نايم علي بطنه وجسمه متشرط كان حد كان بيسلخ جلده بالكرباج و بنتين واحده نايمه علي ظهرها بقها مكتوم بحاجه شبه المشبك المعدن و متكتفه بسلاسل وفي بنت تانيه بتلحس كسها وبتعض فيه جامد و في حاجه شبه الزبر بس من الحجر كبير وعريض اوي جوا طيزها والاتنين جسمهم. زاي الولد متشرط وبينزف من كل حته
عمر: يا نهر اسود ايه دا مين الي عمل فيهم كدا
عبدو: دول ولاده تصور بقي الي زاي احمد دا بيعمل ايه في ناس زينا لو فكر يلعب مع حد فينا عشان كدا انا هكرت الكل عشان مجانين الي زاي احمد او الخولات زاي عادل و ونيس ميحولوش يلعبوا معايا
عمر:, وانت بتقولي كل كلام دا ليه ايه يخليك تكشفلي سرك
عبدو: لانك غيرهم كلهم لسه فيك حاجه كويسه وعايز تاكل عيش بس مفيش مانع تستمتع الي زاي نرمين هتفيدك اوي في حياتك حاول تكسبها علي قد ما تقدر وخد بالك منها ومن علي
عمر:, مين علي دا
عبدو: علي دا يبقي دراعها اليمين الفارس المجهول زاي ما بيسمواه حته عيل في سنك لكن جن بيخلص لها كل شغلها الوسخ وهو الي عامل شغل الالكترونك كله في البيت هنا اكسب علي مفاتيح نرمين كلها تبقي في ايدك
عمر: طب وجاسر هعمل فيه ايه
عبدو: لا متقلقش جاسر تميد عارف ان مراتك بتكلمك وانك هتنيكها يعني خول مفيش خوف منه بس اتعلمها من الاول كدا احنا هنا حاجه وفي شغل حاجه تانيه فاهم
عمر: فاهم بس برضوا انت بقي هتشتفاد ايه لما تساعدني
عبدو: انا كمان كنت قدام نرمين في المطعم لما كنا في قاهره لكن هي اختارتك انت اعمل انا ايه اساعدك توصلها وتمسكها من رقبتها وانت تميل علي اخوك برضوا باي حاجه وتزقه في حياته
عمر: مش فاهم يعني ايه
عبدو: يعني وظيفه وسطه الست ظيه مصيبه ولو وقفت في ضهر اي حد هتخليه يقف علي قمه البرج او تحدفه ورا شمس
عمر:, مدام الحوار كدا يبقي عايز منك تراقب محمد وعادل و ونيس دايما عايز اعرف هما بيعملوا ايه وبيخططوا لايه
عبدو: ماشي يا عم
نرجع من الفلاش باك
عمر: قولي يا عبدو هو انت كنت عارف ان سمر تبقي بنت نرمين
عبدو: مين سمر ديه
عمر: لا متخدش في بالك انا هطلع اظلط التراس وكمل انت الزجاج وسبته وطلعت التراس وبدات اكنسه وبعد شويه زهقت و قعدت اريح شويه لقيت مستر جاسر قدامي بيقولي :, ايه يا عمر مالك انت تعبان
عمر: لا ابدا مرهق شويه
جاسر: انا كنت عابز اكلم معاك بخصوص امبارح
عمر : لا مش هنكلم في اي حاجه بخصوص الموضوع دا علي الاقل هنا انت مديري وهتفضل كدا
وسبته ومشيت وعديت الشارع اقف علي الكورنيش شويه بصراحه الجو كان تحفه بصراحه احسن حاطه لما تفضي دماغك وتستمتع بحاجه معينه نسيت كل حاجه نسيت نرمين وجاسر ومحمد ومرات عمي ونور مبقتش حاسس غير بالهوا وهو بيتمشي علي جلدي بصراحه احساس ميتوصفش
لغايه ما لقيت ايد ناعمه اوي اتحطط علي عيوني انا بصراحه استغربت مين الي يعمل كدا فشيلت اليد من علي عيوني ولفيت لقيت حوريه البحر خرجتلي من المياه مخصوص وهي حوىيه بجد شعر اصفر سايح عيون الخضراء البشره البيضاء وش مدور علي شفايف زاي الفروله وخدود مورده وصوابع ناعمه زاي الحرير وجسم ابن متناكه كرباج مشدود شده مظبوطه وبزاز وسط وطيز مرفوعه انا حسيت اني بحلم بصراحه
البنت: واضح ان الجو عجبك اوي ايه حب جديد ولا ايه
انا لسه متنح فيها لدرجه ان هي اتحرجت وخدودها احمرت وبقيت اجمل
بنت: ههااااي نحن هنا في ايه يا عم انت مش هنا خالص
انا: ها مين انا ؟!!!!!!
البنت:, اه انت مالك في ايه انا اميره
عمر: طبعا اميره وانا ابن الجنايني
الاول مكنتش فاهمه حاجه من كلامي لقيتها انفجرت من الضحك وانا ضحكت اوي علي ضحكها
اميره:, انت مش ممكن بصراحه
عمر: معلش بس اصلك جميله اوي وانا توهت في عيونك الحلوين
اميره:انا بتعاكس بقي
عمر: لا ارجوكي اوعي تفهميني صح بس انتي تعرفيني اصل الحركه ديه فيها عشم اوي
اميره : يا سيدي مفبس مشاكل انا اميره وانت اسمك ايه
عمر:, اسمي عمر يا ستي
اميره: طيب يا عمر ادينا عرفنا بعض ايه المشكله بقي انا بصراحه شوفتك وانت فاتح ايدك و الهوا حضنت اوي بصراحه غيرت منه اوي
انا بستغراب: هو مين دا
اميره : الهوا يعني الهوا لقي الي يحضنه وانا لا يلا اهو حظي بقي هربانه وكمان مش لايقه دلع وحنان
بصراحه انا مبقتش فاهم ايه البت ديه ولا عايزه ايه بس حسيت براحه كبيره اوي طول ما انا جمبها معرفش في ايه
عمر: هربانه من ايه بظبط
اميره: بص يا سيدي الحوا بكل بساطه اني بنت راجل غني اوي وهو عنده اعظاء كتير وجيش من الحراس ودايما انا معايا واحد ملازمني زاي ظلي اسمه عمار انا بقي غفلت عمار وهربت عشان اتفسح واقدر اشم شويه هوا بدل ما كل حاجه ممنوع وخطر في ايه يا جدعان هو انا الملكه اليزابيث
عمر: الملكه اليزابيث تركع تحت رجلك با مولاتي بس انتي كدا غلطي افرضي فعلا حياتك اتعرضت للهطر افرضي انا مثلا عايز ااذيكي او اغتصبك هتعملي ايه ساعتها وقربت منها اوي لدرجه اننا بقينا لزقين في بعض اوب بزازها داخله في صدري
اميره : مش هتزعل
عمر: لا مش هزعل هتعملي ايه ساعتها
انا بصراحه معرفس ايه حصل بظبط كل الي فاكره ان جسمي كله اتشنج و وقعت علي الارض ولقيتها بتقرب ايدها من قفايا وضغطت في منطقه فيه لقيت جسمي فك
قومت من علي الارض وقولتلها : ايه دا هو ايه حصل
اميره :, ابدا وقفت اعصاب جسمك كلها ايه عجبتك
عمر: يخربيتك انتي عملتي كدا ازاي
اميره: ابدا بدرب علي فنون القتال القديمه من بدري
عمر:وانتي الي زيك محتاجه حرس دا انتي تحرسي بلد
ولقيت فجاه شاب عنده حوالي 27 سنه جاي جري ناحيتنا وهي وقفت ورايا بسرعه
عمار: انتي بتهرجي يا اميره احنا قالبين عليكي دنيا ومين المخلوق دا
عمر: حاسب عندك يا عم الحلو فيه مش شايفها واقفه مع راجل ااكلام معايا انا بدل ما اقل منك
عمار : يلا يا اميره بباكي ومامتك مستنينك من بدري يلا
اميره: لا انا عايزه اتفسح مع عمر شوبه وهبقي ارجع لوحدي
عمر: اتكل بقيعشان متزعلش
لقيت فجاه عمار رفع ايده وانا لسه برفع ايدي عشان اصد ضربته لقيت ايده وصلت عند رقبتي وضربني عليها وهنا اغمي عليا معرفش ايه الي حصل بعدها انا صخيت لقيت نفسي علي كرسي في المطعم ومستر جاسر وشيف احمد وشيف عصام واستاذ محمد وشباب كلهم حوليا اول ما فوقت وركزت افتكرت اميره قومت مفزوع ولقيت عادل بيحط ايده علي كتفي وبيقولي: اهدي يا عم بروسلي فالح تضرب فينا بس ببص علي عادل لقبت تحت عينه مزرق وعبدو ماسك صدره
عمر: هو حصل ايه بظبط
ونيس: البت الي كنت واقف معاها في واد اخدها وضربك فعادل وعبدو جريوا يلحقوك وعادل حاول يضرب الواد ابن العفاريت اداله واحده في عينه رقدته قام عبدو وقف قدامه اخد واحده في صدره و وقع رجاله ورق
محمد: علي الاقل هما وقفوا قدامه مش زيك لا انا مزنوق وهخش الحمام تلاقيك عملتها علي روحك
عمر: لحظه بس يعني الواد اخد اميره
جاسر: اه اخدها
عمر: وسبتواه ياخدها ازاي
عاطف: الواد دا يبقي الحارس الشخصي بتاعها عشان كدا سبناه ياخدها
ساعتها افتكرت كلمها عن عمار الحارس بتاعها بس احا مين البنت ديه الي تكون مدربه كدا وكمان حارس واحد من الجيش الي عند ابوها بالمستوي دا انا مال اهلي ما يولعوا كلهم خرجت من سرحاني علي صوت جاسر وهو بيقول: كدا خلاص ااشغل خلص انهارده في نفس المعاد تيجوا بكره عشان عايزين علي اول الاسبوع الجديد نبدا شغل يلا اتفضوا روحوا
محمد سندني هو لؤي وعادل كان ساند عبدو وروحنا
انا دخلت اوضتي انا وعبدو واترميناه علي سرير لقيت عادل دخل علينا الاوضه وقفل الباب
عمر:بقولك ايه انا مش فايقلك خليها بكره عشان اعرف اتعامل معاك
عادل: يا عم اتنيل انا عيني مزغلله اساسا بسبب الضربه بس الخق يتقال انت كنت واقف مع صاروخ بس مش دا موضوعنا
عبدو: امال ايه موضوعنا
عادل: انك قولت علي سري لعمر قولتله ليه وهتستفادوا ابه لما تبتزوني
عمر: ابدا هنستفيد انك تخف لعبك شويه معانا وتبطل نجاستك الي مع محمد
عادل: احا وانا ماشي هو انا الي قولتله اتناك ما هو الي بيكون عايز وانا تعبان
عبدو: قصر يا عادل عايز ايه
عادل:, عايز اعرف انتو ناويين علي ايه معايا
عمر :, ولا حاجه ابعد عن سكتنا دا كل الي عايزينه
عادل : ماشي هبعد عن سكتكم بس انا اش ضمني ان محدش فيكم هيقول لحد تاني
عمر: الحاجه الوحيده ااي تضمنلك دا اني مش بنسي الي يقف جمبي وانت بالي عملته انهارده ضمنت ان سرك في بير
عادل : ماشي يا عمر لما نشوف
وخرج عادل وانا حطيت دماغي علي المخده ومغمض عيني لغايه ما سمعت عبدو بيقول : خير يا محمد عايز ايه ؟
محمد : مالك يا عم في ايه جاي اطمن علي اخويا فيها حاجه تدايقك
عمر: عايز ايه يا محمد انجز؟
محمد: بصراحه عايز منك خدمه
عمر: لخص
محمد: عايز مرهم للبواسير حاسس ان طيزي بتحرقني اوي
عبدو: دا من كتر رشق الازبار فيها ها ههههههه
محمد: ما تتلم ياض بدل ما اقوملك انا عندي البواسير بسبب الشطه فاهدي علي نفسك
عمر: لخص وانا مالي بالحوار دا ما تنزل تجيب ايه لازم تاخد الاذن مني
محمد: لا لازم اخد الفلوس منك انت ناسي ان ابويا اداك فلوسي وقالك ابقي اديله مصروفه عشان ميبعزقش الفلوس
عمر : اه صح استني وفتحت عيوني وقومت طلعت 50 جنيه من المحفظه وادتهاله
عمر: انزل هات المرهم الي انت عايزه
محمد: ماشي وهرجعلك الباقي
عمر: مترجعش حاجه ديه فلوسك وانت حر فيها ولو عايز فلوسك كلها انا ممكن ادهالك دلوقتي
محمد: لا خليها معاك احسن
وخرج محمد بسرعه ونزل من الشقه
عبدو: هو فعلا ابوه عمل كدا اظاك فلوسه وتديله مصروف
عمر: اه
عبدو: بس دا غلط يا عمر عشان كدا محمد مغلول منك ومستحيل يصفي نحيتك اذا كان ابوه الي اسمه ابوه مفضلك عليه وشايفك راجل عنه
عمر: عارف انه غلط بس مش غلطي انا انا مطلبتش من حد انه يثق فيا ولا طلبت من حد انه يأمني علي حاجه انا بدفع ثمن حاجات انا مليش دعوه بيها انا طبيعتي كدا وناس حابه شخصيتي. طريقتي معاهم دا ذمبي
عبدو : للاسف لا مش ذمبك لكن لازم برضوا
تا بالك عشان محمد لو فضل كرهه لبك يتعمق محدش ضامن الي ممكن يعمله
عمر: متقلقش انا نازل رايح مشوار وهبات بره ماشي
عبدو :متشي يا نجم عيش
وغيرت هدومي واستحميت ونزلت وكلمت نرمين كانت رنت عليا فوق ال20 مره
كلمتها. قولتلها اني جاي عندها و اول ما وصلت لقيت عدنان مستنيني وجري عليا بلهفه
عدنان: عمر انت بخير طمني عليك
عمر: خلبنا نروح البيت وبعدين نكلم
عدنان :حاضر
وركبنا العربيه وفضلنا طول الطريق ساكتين كانت ساعتها الساعه12 بليل وصلنا الشاليه واول ما دخلت سمر جريت عليا وهي بتعيط اوي وحضنتني معرفش ليه كل ما اقرب للبت ديه برتاح بجد بحس اني نضيف اوي
سمر : طمني عليك يت حبيبي انت بخير في حاجه بتوجعك قولي
انا بحنان: متخفيش عليا انا كويس وبوست راسها و روحت لقيت نرمين قاعده شايطه مكنتش فاهم ليه بس قولت في دماغي يمكن بسبب حاجه تخص الحسابات بتاعه الصبح
نرمين: يعني انت سبت بنات مرسي مطروح كلمهم وملقتش غير بنت عز الهداجي يا غبي
عمر: نعم مين عز الهداجي دا انتي بتتكلمي عن ايه اساسا
سمر: اابنت الي انت كنت واقف معاها علي كورنيش ديه تبقي اميره عز الهداجي اكبر رجل اعمال في سرق الاوسط وشخص له علقاته في اىعالم كله وكلمته زاي حد سيف علي رقبه كل ناس لانه بطرقعه صباع واحده ممكن يخفي اي حد من الوجود
عمر:, انتي هتقوليلي ما انا جربت ايد واحد من رجالته بس انا اساسا نكنتش اقصد اي حاطه من الي حصل ولا اني اكلمها أساسا بس واحده مستخبيه ورايا و واحد بيقول عليا مخلوق محسسني اني كلب معدي في شارع عايزاني اعمل ايه يعني اتحزم وارقصله
وانا كنت بدات اتعصب وصوتي يعليا
عدنان بسخريه: وانت بقي يا سيع البرمبه ملقتش وسط حرس عز كلم حد تقف قصاده غير عمار اقوي زاخد في حراسه
عمر : ان شاء*** يكون هولاكو هخليه يدفع تمن الي عمله دا غالي
عدنان :, قلبك ابيض اقعد علي جمب بريشك المنفوش دا
عمر: هو فيه اي بظبط انا مش فاهم حاجه
سمر : عمار دا يا عمر مش شخص عادي دا محترب كاتانا واحده من اقوي قبائل المحاربين الغرب وليهم اساليب قاسيه اوي في قتل والمعارك تصور واخد بقي متربي علي قتل ومدرب من صغره علي كل دا انت هتقف قصاده ازاي عمار سريع جدا صعب حتي تشوف ايده وهي بتقربلك
عمر: اذا كنت مشوفتش اميره وهي بتضربني هشوفه هو
سمر: مهي اميره مدربه علي ايد عمار اساسا
عمر: يعني اعنل ايه انا دلوقتي؟
نرمين : ولا اي حاجه انت تقعد وتسكت وازا هحاول احل الموضوع
عمر: موضوع ايه انا مش فاهم ما خلاص الحوار خلص
نرمين: دا بنسبالك انت لكن بنسبله لعز هو مش هيسكت غير لما يجيبك ويتاكد انك مش مزقزق علي بنته علي
وفجاه لقيت علي طالع زاي العفريت معرفس منين
علي: امرك يا هانم
نرمين : من انهارده هتكون مع عمر زاي ظله لحد ما نخلص من المصيبه ديه فاهم
علي: حاضر بس هو مش يلزمه شويه تمرينات
نرمين: مش وقته المهم روح خلص الي طلبته منك وتعالي تاني هو مس هيخرج من اابيت خااص انهارده
علي: تمام يا فندم
سمر: تعالي يا عمر فوق عشان ترتاح شويه
عمر: بصراحه انا جعان انا تقريبا من امبارح ماكلتش وصالب طولي بالعافيه
نرمين:, اه صحيح طب تعالي الاكل علي سفره احنا كنا مستنينك أساسا
بصراحه انا مبقتش فاهم ابست ديه شوبه تبقي طيبه وحنينه وشويه تبقي عصبيه
وشويه تبقي شرانيه يعني اتعامل نع الحربايه ديه ازاي ولا ابن البارده ابنها المهم روحت علي سفره لقيت بحر كله قدامي انواع كتير جدا جمبري واستكوزا وشوربه سي فود وصياديه ومكرونه ومرجان وسوشي
مش فاهم بيعمل ايه وسطهم بس هعديها
قعدت اكل وانا بقيت زاي الملك سمر ونرمين بياكلوني في بقي وهما مبسوطين اوي وعدنان بيبطلي وهو طاير من الفرحه
عمر: مالك با عدنان فرحان اوي كدا ليه
عدنان : اضلي بصراحه كل ما افتكر دخلتك علي اختي و منظرها وهي مفشوخه تختك بحس اني عايز افشخ الكوكب
عمر :, طب مدام انت بقي رافعهم اوي كدا اقعلوا كلكم عايز اشوف الكل عريانين حتي الخدامين وفعلا كلهم قلعوا هدومهم وبقوا ملط وسمر قلعتنب التيشرت ونرمين البنطلون والبوكسر وبقيت ملط وسمر قعدت علي حجري وبقيت عماله تبوس رقبتي وانا بلعب في بزازها
فجاه سمعنا صوت خبط جامد علي الباب
راخت نرمين ناحيه الباب وهي بتسال مين علي باب
صوت : بوليس
وهنا بنتهي الفصل دا عارف انه قصير شويه بس معلش انا مضغوط جدا اليومين دول بسبب الامتحانات وتسليم في الكليه فعشان كدا هحاول علي يوم الخميس انزل ااحزء الجديد لان طول الاسبوع الحاي مش هقدر انزل حاجه بسبب امتحناتي فهيكون دا جزء يوم الخميس جزء الاسبوع الجاي وهنرجع نستانف يوم تلات معادنا الطبيعي تاني اتمني انكم تستمتعوا مفاجائت السلسله وانتزروا مفاجات اكتر
اخباركم ايه يا شباب زاي ما وعدت الناس اني هنزل الجزء الجديد انهارده وعشان اقدر احتفل معاكم بعيد ميلادي وبشكركم علي تشجيعكم وعلي تفكيركم الجميل وهنشوف بقي مين قدر يحل سوال الجزء الي فات مش هطول عليكم يلا نبدا
الجزء التاسع
عمر: لا متقلقش ما انت فعلا هتموت بس بعد ما اشبع انا من الشرموطه اختك وبنتها ولا اقول بنتك
عادل :, انت اتجننت انت جبت كلام دا منين ؟!!
عمر: لا من الاول كده حليتها اظبط عشان نكلم وبلاش رغي في شغل عشان ميتقطعش عيشنا روح شوف شغلك ولما نرجع السكن نبقي نكلم
عادل:, وانت مش هتيجي تشد معانا ولا هتسيبنا معكوكين لوحدنا
عمر:, ميخصش اهلك يلا هوينا
ومشي عادل وهو كل غضب ممزوج بخوف ودماغه عماله تودي وتجيب انا عرفت ازاي السر دا صعبان عليا اوي مهم نزلت من التراس علي المطعم تحت ولقيت الشيف احمد في وكان متعصب اوي
شيف احمد: انت كنت فين كل دا يا عمر احنا جايين نلعب وازاي تخرج من غير ما تقول اي حد فينا
عمر: اولا انا كنت فين ديه حاجه بتاعتي ثانيا انا قبل ما اخرج كنت قايل لمستر جاسر وقايله اني هتاخر وهو طلب مني اعمله كام حاجه قبل ما اجي علي هنا
شيف احمد: وايه رايك الي طلبه منك مستر جاسر بقي
عمر:, طب وحضرتك بتسالني انا ليه اساله هو انتو الاتنين مدرين زاي بعض بعد اذنك عشان اشوف شغلي
وسبته ودخلت المطعم بس ملقتش غير عبدو وعادل لكن محمد و ونيس مش موجودين
عمر: امال فين محمد و ونيس يا عبدو
عبدو: مش عارف تلاقيهم بينضفوا الحمام تعالي يا عمر شيل معايا ترابيظه ديه عشان تقيله
روحت شيلت التربيطه ونقلتها انا وعبدو وكول الوقت عيني علي عادل لحد ما لقيت محمد و ونيس خرجين من ناحيه الحمامات وكان شكلهم مبسوطين اوي ساعتها عرفت ن الي في دماغي صح ونيس كان بينيك محمد بصراحه مض عارف اعمل ايه مع المتناك دا الي هيودينا في داهيه
محمد: كنت فين يا عمر طول اليوم دا اخنا قلقنا عليك يا ابني
عمر : لا متقلقيش انا قولت بس اسيبلك الجو اخلي عشان تعرفي تصوتي كويس يا متناكه تلات ازبار برضوا مش سهلين
محمد بتلعثم:, انت بتتكلم عن ايه
عمر:, لما نرجع السكن هقولك يلا اشتغل ولا عندك الدوره
وبعدت عنه و خرجت اشوف الزجاج بتاع المطعم من برا وفتحت الخرطوم وبدات ارش مياه و بعدين جبت جرايد وبدات امسح الزجاج شويه لقيت عبدو خرج عشان يساعدني اخد جرنان وا يمسح لكن لقيته بيقولي
عبدو : الا يا عمر مش شايف انها غريبه تبقي مش طايق ابن عمك بشكل دا مع انه افرب حد ليك دلوقتي هنا
عمر:, ومين قالك اني مش طايق محمد
عبدو: طريقتك هي الي بتقول بش غلط يا عمر انت كدا بتسيبه فريسه للكلاب ديه بلاش تهمله
عبدو : عايزني اعمل ايه يعني يا عبدو ما انت شايفه خول مش همه حاجه الا طيزه انا حولت اني ابعدهم عنه من اول لحظه جينا فيها هنا لكن الي حصل ايه هو الي راح برجليه
عبدو: عارف بس مينفعش برضوا يا عمر تسيبه وكمان الي هما بيخططوا ليه دا خطر حتي كانوا بيكرهوك او عايزين ياذوك الموضوع ميوصلش لاختك
عمر : متقلقش احتا الي مسكينهم من رقبتهم واولهم عادل وسره الي كشفناه
(عزيزي القارئ طبعا انتو كلكم مش فاهمين ازاي عبدو عرف كل كلام دا واواي بتكلم معاه بارتياح اوي في موضوع محمد نروح فلاش باك سريع)
لما كان عاطف بيفرجنا علي بلد والمناطق عشان منتوهش انا كنت بعيد عن محمد و ماشي ورا الكل لحد ما عبدو حس باني مدايق و رجع يتمشي معايا
عبدو: شكلك حزين اوي مالك
عمر: مفبش شويه حاجات بفكر فيها كدا
عبدو بتقفكر في الي حصل الصبح في الاوضه بينك وبين عادل و يونس
عمر: وهو ايه الي حصل انا محدش يقدر......
عبدو: من غير ما تكمل يا صحبي انا عارف كويس انك راجل ومحدش يقدر يهوب نحيتك انا كمان حولوا يعملوا معايا نمره بس لقوا خازوق مستني كل واحد فيهم خلاهم يجيبوا ورا
عمر: خازوق ايه دا
عبدو: تثق فيا وتقولي سرك اثق فيك واديك سري وانا أسراري كتير اوي
عمر: مش فاهم تقصد ايه
عبدو لا انت فاهم ولما تحب تتكلم تعالي الاوضه عندي عشان نكلم علي رواقه
ولما ىجعنا البيت ولقيت عادل نايم مكاني اخدت شنطتي وروحت لاوضه عبدو عشان انام هناك ولقيته قاعد قدام لاب استغربت انه جايب معاه حاجه زاي ديه ممكن تتسرق واحنا مش في السكن روحت قعدت جمبه لقيت سلسله ارقام كلها0و1
عمر: ايه دا هو انت بتفهم في الهندسه الرقميه
عبدو: اه ما انا اساسا في حاسبات ومعلومات
عمر:, بس انت قولت انك في تجاره
عبدو: وماله انا فعلا بدرس تجاره من ابويا لما بقف معاه في محله
عمر:وانت بتعمل ايه دلوقتي ؟
عبدو: بعطل كاميرات المرقبه واحهزه تصنت المزروعه في الشقه
انا بصدمه : نعم انت بتقول ايه الشقه فيها كميرات واحهزه تصنت ليه هيقعد فيها مخابرات
عبدو:, قولي سرك الي انا عارفه أساسا واقولك سري
عمر: محمد سالب و انهارده لما عادل و ونيس حاولوا يكسروا عيني كانوا بيلعبوا فيه هو نقطه ضعفي الوحيده في المكان دا لو كنت بطولي كنت عملت الي انا عايزه
عبدو : حلو انا يا سيدي هكر ومش اب هكر انا بصمم برامج حمايه عاليه جدا ومحدش يقدر بخترقها لكن انا اقدر اخترق اي سيستم امني مهما كانت قوه دفاعه والاهم ان محدش يقدر يعرف مكاني
عمر:, ودلوقتي انت بتخترق مين ؟
عبدو: تعرف ان نرمين الي كلمتك الصبح تبقي مرات جاسر
عمر: نعم انت بتقول ايه ازاي دا وعرفت منين
عبدو: ايه كل الاساله ديه اهدي يا ابني اهدي
بصراحه مكلمتك كانت مريبه اوي هكرت تلفونك واخدت الرقم وعرفت نرمين هانم تبقي مين وعلي فكره هي هنا في مرسي مطروح اساسا مش في قاهره وجايه وهي الي زرعت الكاميرات ديه دا غير اجهزه التصنت في المطعم يعني بختصار هي مسيطره بالكامل علي حياتنا وشايفه كل نفس بنتنفسه
عمر: يعني كدا هي عرفت انك كشفتها
عبدو:, عمر انا بقول عليك زكي متخلنيش اغير راي انا دلوقتي عطلت الكاميرات وحبت صوره ليا وانا وانت نايمين والنور مطفي ومعطل كل الاجهزه يعني مفيش مخلوق يقدر يعرف حاجه منهم
عمر: طب وهي أساسا ليه تعمل كدا وهي عايزاني في ايه او هي مرات جاسر
عبدو : هي عايزاك في ايه معرفش لكن هي عملت مدا ليه يمكن عشان هي شريمه بنسبه معينه في شركه الي احنا شغالين فيها
عمر: العب لا دا كدا احلوت اوي
عبدو: طب مش هتعوز شويه مكسرات عشان الطعم يحلي اكتر
عمر:, اديني ايه في مصيبه ايه كمان
عبدو:, عادل بينك اخته الكبيره ومخلف منها بنت
انا في اللحظه
ديه دماغي. قفت بمعني الكلمه كل الصدمات ديه كوم وديه لوحدها كوم تاني خالص مع اني انا بنيك اختي في رضاعه ومىات عمي وخاربها مع بنات كتير في العيله لكن مش لدرجه ان يحبل اخته
عمر: وديه تقوله ايه بابا ولا خالو
عبدو:ههههههههههه لا خالو وبنت المحظوظه ورثت من ابوها او جوز امها الي مات اراضي وفلوس و عمرات اصله كان تاجر كبير
عمر:, انت لحقت تعرف كل دا امته
عبدو: ابدا اول ما ركبنا الاتوبيس طلعت اللاب وبدات وركبت تلفوناتكم كلكم و وعرفت كل واحد فيكم مخبي ايه تصور عادل الوسخ حاطط فيديوهات ليه وهو لينيك اخته وشيف احمد الراجل الطيب
عمر: ماله طلع مخنث ولا ايه يلا انا مستعد لاي حاجه دلوقتي
عبدو: لا مس لدرجه ديه بس طلع سادي وبيحب العنف والدم عشان كدا مشرح جسم ابنه وبناته الاتنين شوف
و وراني صوى فيها شاب عنده تقريبا 16 سنه نايم علي بطنه وجسمه متشرط كان حد كان بيسلخ جلده بالكرباج و بنتين واحده نايمه علي ظهرها بقها مكتوم بحاجه شبه المشبك المعدن و متكتفه بسلاسل وفي بنت تانيه بتلحس كسها وبتعض فيه جامد و في حاجه شبه الزبر بس من الحجر كبير وعريض اوي جوا طيزها والاتنين جسمهم. زاي الولد متشرط وبينزف من كل حته
عمر: يا نهر اسود ايه دا مين الي عمل فيهم كدا
عبدو: دول ولاده تصور بقي الي زاي احمد دا بيعمل ايه في ناس زينا لو فكر يلعب مع حد فينا عشان كدا انا هكرت الكل عشان مجانين الي زاي احمد او الخولات زاي عادل و ونيس ميحولوش يلعبوا معايا
عمر:, وانت بتقولي كل كلام دا ليه ايه يخليك تكشفلي سرك
عبدو: لانك غيرهم كلهم لسه فيك حاجه كويسه وعايز تاكل عيش بس مفيش مانع تستمتع الي زاي نرمين هتفيدك اوي في حياتك حاول تكسبها علي قد ما تقدر وخد بالك منها ومن علي
عمر:, مين علي دا
عبدو: علي دا يبقي دراعها اليمين الفارس المجهول زاي ما بيسمواه حته عيل في سنك لكن جن بيخلص لها كل شغلها الوسخ وهو الي عامل شغل الالكترونك كله في البيت هنا اكسب علي مفاتيح نرمين كلها تبقي في ايدك
عمر: طب وجاسر هعمل فيه ايه
عبدو: لا متقلقش جاسر تميد عارف ان مراتك بتكلمك وانك هتنيكها يعني خول مفيش خوف منه بس اتعلمها من الاول كدا احنا هنا حاجه وفي شغل حاجه تانيه فاهم
عمر: فاهم بس برضوا انت بقي هتشتفاد ايه لما تساعدني
عبدو: انا كمان كنت قدام نرمين في المطعم لما كنا في قاهره لكن هي اختارتك انت اعمل انا ايه اساعدك توصلها وتمسكها من رقبتها وانت تميل علي اخوك برضوا باي حاجه وتزقه في حياته
عمر: مش فاهم يعني ايه
عبدو: يعني وظيفه وسطه الست ظيه مصيبه ولو وقفت في ضهر اي حد هتخليه يقف علي قمه البرج او تحدفه ورا شمس
عمر:, مدام الحوار كدا يبقي عايز منك تراقب محمد وعادل و ونيس دايما عايز اعرف هما بيعملوا ايه وبيخططوا لايه
عبدو: ماشي يا عم
نرجع من الفلاش باك
عمر: قولي يا عبدو هو انت كنت عارف ان سمر تبقي بنت نرمين
عبدو: مين سمر ديه
عمر: لا متخدش في بالك انا هطلع اظلط التراس وكمل انت الزجاج وسبته وطلعت التراس وبدات اكنسه وبعد شويه زهقت و قعدت اريح شويه لقيت مستر جاسر قدامي بيقولي :, ايه يا عمر مالك انت تعبان
عمر: لا ابدا مرهق شويه
جاسر: انا كنت عابز اكلم معاك بخصوص امبارح
عمر : لا مش هنكلم في اي حاجه بخصوص الموضوع دا علي الاقل هنا انت مديري وهتفضل كدا
وسبته ومشيت وعديت الشارع اقف علي الكورنيش شويه بصراحه الجو كان تحفه بصراحه احسن حاطه لما تفضي دماغك وتستمتع بحاجه معينه نسيت كل حاجه نسيت نرمين وجاسر ومحمد ومرات عمي ونور مبقتش حاسس غير بالهوا وهو بيتمشي علي جلدي بصراحه احساس ميتوصفش
لغايه ما لقيت ايد ناعمه اوي اتحطط علي عيوني انا بصراحه استغربت مين الي يعمل كدا فشيلت اليد من علي عيوني ولفيت لقيت حوريه البحر خرجتلي من المياه مخصوص وهي حوىيه بجد شعر اصفر سايح عيون الخضراء البشره البيضاء وش مدور علي شفايف زاي الفروله وخدود مورده وصوابع ناعمه زاي الحرير وجسم ابن متناكه كرباج مشدود شده مظبوطه وبزاز وسط وطيز مرفوعه انا حسيت اني بحلم بصراحه
البنت: واضح ان الجو عجبك اوي ايه حب جديد ولا ايه
انا لسه متنح فيها لدرجه ان هي اتحرجت وخدودها احمرت وبقيت اجمل
بنت: ههااااي نحن هنا في ايه يا عم انت مش هنا خالص
انا: ها مين انا ؟!!!!!!
البنت:, اه انت مالك في ايه انا اميره
عمر: طبعا اميره وانا ابن الجنايني
الاول مكنتش فاهمه حاجه من كلامي لقيتها انفجرت من الضحك وانا ضحكت اوي علي ضحكها
اميره:, انت مش ممكن بصراحه
عمر: معلش بس اصلك جميله اوي وانا توهت في عيونك الحلوين
اميره:انا بتعاكس بقي
عمر: لا ارجوكي اوعي تفهميني صح بس انتي تعرفيني اصل الحركه ديه فيها عشم اوي
اميره : يا سيدي مفبس مشاكل انا اميره وانت اسمك ايه
عمر:, اسمي عمر يا ستي
اميره: طيب يا عمر ادينا عرفنا بعض ايه المشكله بقي انا بصراحه شوفتك وانت فاتح ايدك و الهوا حضنت اوي بصراحه غيرت منه اوي
انا بستغراب: هو مين دا
اميره : الهوا يعني الهوا لقي الي يحضنه وانا لا يلا اهو حظي بقي هربانه وكمان مش لايقه دلع وحنان
بصراحه انا مبقتش فاهم ايه البت ديه ولا عايزه ايه بس حسيت براحه كبيره اوي طول ما انا جمبها معرفش في ايه
عمر: هربانه من ايه بظبط
اميره: بص يا سيدي الحوا بكل بساطه اني بنت راجل غني اوي وهو عنده اعظاء كتير وجيش من الحراس ودايما انا معايا واحد ملازمني زاي ظلي اسمه عمار انا بقي غفلت عمار وهربت عشان اتفسح واقدر اشم شويه هوا بدل ما كل حاجه ممنوع وخطر في ايه يا جدعان هو انا الملكه اليزابيث
عمر: الملكه اليزابيث تركع تحت رجلك با مولاتي بس انتي كدا غلطي افرضي فعلا حياتك اتعرضت للهطر افرضي انا مثلا عايز ااذيكي او اغتصبك هتعملي ايه ساعتها وقربت منها اوي لدرجه اننا بقينا لزقين في بعض اوب بزازها داخله في صدري
اميره : مش هتزعل
عمر: لا مش هزعل هتعملي ايه ساعتها
انا بصراحه معرفس ايه حصل بظبط كل الي فاكره ان جسمي كله اتشنج و وقعت علي الارض ولقيتها بتقرب ايدها من قفايا وضغطت في منطقه فيه لقيت جسمي فك
قومت من علي الارض وقولتلها : ايه دا هو ايه حصل
اميره :, ابدا وقفت اعصاب جسمك كلها ايه عجبتك
عمر: يخربيتك انتي عملتي كدا ازاي
اميره: ابدا بدرب علي فنون القتال القديمه من بدري
عمر:وانتي الي زيك محتاجه حرس دا انتي تحرسي بلد
ولقيت فجاه شاب عنده حوالي 27 سنه جاي جري ناحيتنا وهي وقفت ورايا بسرعه
عمار: انتي بتهرجي يا اميره احنا قالبين عليكي دنيا ومين المخلوق دا
عمر: حاسب عندك يا عم الحلو فيه مش شايفها واقفه مع راجل ااكلام معايا انا بدل ما اقل منك
عمار : يلا يا اميره بباكي ومامتك مستنينك من بدري يلا
اميره: لا انا عايزه اتفسح مع عمر شوبه وهبقي ارجع لوحدي
عمر: اتكل بقيعشان متزعلش
لقيت فجاه عمار رفع ايده وانا لسه برفع ايدي عشان اصد ضربته لقيت ايده وصلت عند رقبتي وضربني عليها وهنا اغمي عليا معرفش ايه الي حصل بعدها انا صخيت لقيت نفسي علي كرسي في المطعم ومستر جاسر وشيف احمد وشيف عصام واستاذ محمد وشباب كلهم حوليا اول ما فوقت وركزت افتكرت اميره قومت مفزوع ولقيت عادل بيحط ايده علي كتفي وبيقولي: اهدي يا عم بروسلي فالح تضرب فينا بس ببص علي عادل لقبت تحت عينه مزرق وعبدو ماسك صدره
عمر: هو حصل ايه بظبط
ونيس: البت الي كنت واقف معاها في واد اخدها وضربك فعادل وعبدو جريوا يلحقوك وعادل حاول يضرب الواد ابن العفاريت اداله واحده في عينه رقدته قام عبدو وقف قدامه اخد واحده في صدره و وقع رجاله ورق
محمد: علي الاقل هما وقفوا قدامه مش زيك لا انا مزنوق وهخش الحمام تلاقيك عملتها علي روحك
عمر: لحظه بس يعني الواد اخد اميره
جاسر: اه اخدها
عمر: وسبتواه ياخدها ازاي
عاطف: الواد دا يبقي الحارس الشخصي بتاعها عشان كدا سبناه ياخدها
ساعتها افتكرت كلمها عن عمار الحارس بتاعها بس احا مين البنت ديه الي تكون مدربه كدا وكمان حارس واحد من الجيش الي عند ابوها بالمستوي دا انا مال اهلي ما يولعوا كلهم خرجت من سرحاني علي صوت جاسر وهو بيقول: كدا خلاص ااشغل خلص انهارده في نفس المعاد تيجوا بكره عشان عايزين علي اول الاسبوع الجديد نبدا شغل يلا اتفضوا روحوا
محمد سندني هو لؤي وعادل كان ساند عبدو وروحنا
انا دخلت اوضتي انا وعبدو واترميناه علي سرير لقيت عادل دخل علينا الاوضه وقفل الباب
عمر:بقولك ايه انا مش فايقلك خليها بكره عشان اعرف اتعامل معاك
عادل: يا عم اتنيل انا عيني مزغلله اساسا بسبب الضربه بس الخق يتقال انت كنت واقف مع صاروخ بس مش دا موضوعنا
عبدو: امال ايه موضوعنا
عادل: انك قولت علي سري لعمر قولتله ليه وهتستفادوا ابه لما تبتزوني
عمر: ابدا هنستفيد انك تخف لعبك شويه معانا وتبطل نجاستك الي مع محمد
عادل: احا وانا ماشي هو انا الي قولتله اتناك ما هو الي بيكون عايز وانا تعبان
عبدو: قصر يا عادل عايز ايه
عادل:, عايز اعرف انتو ناويين علي ايه معايا
عمر :, ولا حاجه ابعد عن سكتنا دا كل الي عايزينه
عادل : ماشي هبعد عن سكتكم بس انا اش ضمني ان محدش فيكم هيقول لحد تاني
عمر: الحاجه الوحيده ااي تضمنلك دا اني مش بنسي الي يقف جمبي وانت بالي عملته انهارده ضمنت ان سرك في بير
عادل : ماشي يا عمر لما نشوف
وخرج عادل وانا حطيت دماغي علي المخده ومغمض عيني لغايه ما سمعت عبدو بيقول : خير يا محمد عايز ايه ؟
محمد : مالك يا عم في ايه جاي اطمن علي اخويا فيها حاجه تدايقك
عمر: عايز ايه يا محمد انجز؟
محمد: بصراحه عايز منك خدمه
عمر: لخص
محمد: عايز مرهم للبواسير حاسس ان طيزي بتحرقني اوي
عبدو: دا من كتر رشق الازبار فيها ها ههههههه
محمد: ما تتلم ياض بدل ما اقوملك انا عندي البواسير بسبب الشطه فاهدي علي نفسك
عمر: لخص وانا مالي بالحوار دا ما تنزل تجيب ايه لازم تاخد الاذن مني
محمد: لا لازم اخد الفلوس منك انت ناسي ان ابويا اداك فلوسي وقالك ابقي اديله مصروفه عشان ميبعزقش الفلوس
عمر : اه صح استني وفتحت عيوني وقومت طلعت 50 جنيه من المحفظه وادتهاله
عمر: انزل هات المرهم الي انت عايزه
محمد: ماشي وهرجعلك الباقي
عمر: مترجعش حاجه ديه فلوسك وانت حر فيها ولو عايز فلوسك كلها انا ممكن ادهالك دلوقتي
محمد: لا خليها معاك احسن
وخرج محمد بسرعه ونزل من الشقه
عبدو: هو فعلا ابوه عمل كدا اظاك فلوسه وتديله مصروف
عمر: اه
عبدو: بس دا غلط يا عمر عشان كدا محمد مغلول منك ومستحيل يصفي نحيتك اذا كان ابوه الي اسمه ابوه مفضلك عليه وشايفك راجل عنه
عمر: عارف انه غلط بس مش غلطي انا انا مطلبتش من حد انه يثق فيا ولا طلبت من حد انه يأمني علي حاجه انا بدفع ثمن حاجات انا مليش دعوه بيها انا طبيعتي كدا وناس حابه شخصيتي. طريقتي معاهم دا ذمبي
عبدو : للاسف لا مش ذمبك لكن لازم برضوا
تا بالك عشان محمد لو فضل كرهه لبك يتعمق محدش ضامن الي ممكن يعمله
عمر: متقلقش انا نازل رايح مشوار وهبات بره ماشي
عبدو :متشي يا نجم عيش
وغيرت هدومي واستحميت ونزلت وكلمت نرمين كانت رنت عليا فوق ال20 مره
كلمتها. قولتلها اني جاي عندها و اول ما وصلت لقيت عدنان مستنيني وجري عليا بلهفه
عدنان: عمر انت بخير طمني عليك
عمر: خلبنا نروح البيت وبعدين نكلم
عدنان :حاضر
وركبنا العربيه وفضلنا طول الطريق ساكتين كانت ساعتها الساعه12 بليل وصلنا الشاليه واول ما دخلت سمر جريت عليا وهي بتعيط اوي وحضنتني معرفش ليه كل ما اقرب للبت ديه برتاح بجد بحس اني نضيف اوي
سمر : طمني عليك يت حبيبي انت بخير في حاجه بتوجعك قولي
انا بحنان: متخفيش عليا انا كويس وبوست راسها و روحت لقيت نرمين قاعده شايطه مكنتش فاهم ليه بس قولت في دماغي يمكن بسبب حاجه تخص الحسابات بتاعه الصبح
نرمين: يعني انت سبت بنات مرسي مطروح كلمهم وملقتش غير بنت عز الهداجي يا غبي
عمر: نعم مين عز الهداجي دا انتي بتتكلمي عن ايه اساسا
سمر: اابنت الي انت كنت واقف معاها علي كورنيش ديه تبقي اميره عز الهداجي اكبر رجل اعمال في سرق الاوسط وشخص له علقاته في اىعالم كله وكلمته زاي حد سيف علي رقبه كل ناس لانه بطرقعه صباع واحده ممكن يخفي اي حد من الوجود
عمر:, انتي هتقوليلي ما انا جربت ايد واحد من رجالته بس انا اساسا نكنتش اقصد اي حاطه من الي حصل ولا اني اكلمها أساسا بس واحده مستخبيه ورايا و واحد بيقول عليا مخلوق محسسني اني كلب معدي في شارع عايزاني اعمل ايه يعني اتحزم وارقصله
وانا كنت بدات اتعصب وصوتي يعليا
عدنان بسخريه: وانت بقي يا سيع البرمبه ملقتش وسط حرس عز كلم حد تقف قصاده غير عمار اقوي زاخد في حراسه
عمر : ان شاء*** يكون هولاكو هخليه يدفع تمن الي عمله دا غالي
عدنان :, قلبك ابيض اقعد علي جمب بريشك المنفوش دا
عمر: هو فيه اي بظبط انا مش فاهم حاجه
سمر : عمار دا يا عمر مش شخص عادي دا محترب كاتانا واحده من اقوي قبائل المحاربين الغرب وليهم اساليب قاسيه اوي في قتل والمعارك تصور واخد بقي متربي علي قتل ومدرب من صغره علي كل دا انت هتقف قصاده ازاي عمار سريع جدا صعب حتي تشوف ايده وهي بتقربلك
عمر: اذا كنت مشوفتش اميره وهي بتضربني هشوفه هو
سمر: مهي اميره مدربه علي ايد عمار اساسا
عمر: يعني اعنل ايه انا دلوقتي؟
نرمين : ولا اي حاجه انت تقعد وتسكت وازا هحاول احل الموضوع
عمر: موضوع ايه انا مش فاهم ما خلاص الحوار خلص
نرمين: دا بنسبالك انت لكن بنسبله لعز هو مش هيسكت غير لما يجيبك ويتاكد انك مش مزقزق علي بنته علي
وفجاه لقيت علي طالع زاي العفريت معرفس منين
علي: امرك يا هانم
نرمين : من انهارده هتكون مع عمر زاي ظله لحد ما نخلص من المصيبه ديه فاهم
علي: حاضر بس هو مش يلزمه شويه تمرينات
نرمين: مش وقته المهم روح خلص الي طلبته منك وتعالي تاني هو مس هيخرج من اابيت خااص انهارده
علي: تمام يا فندم
سمر: تعالي يا عمر فوق عشان ترتاح شويه
عمر: بصراحه انا جعان انا تقريبا من امبارح ماكلتش وصالب طولي بالعافيه
نرمين:, اه صحيح طب تعالي الاكل علي سفره احنا كنا مستنينك أساسا
بصراحه انا مبقتش فاهم ابست ديه شوبه تبقي طيبه وحنينه وشويه تبقي عصبيه
وشويه تبقي شرانيه يعني اتعامل نع الحربايه ديه ازاي ولا ابن البارده ابنها المهم روحت علي سفره لقيت بحر كله قدامي انواع كتير جدا جمبري واستكوزا وشوربه سي فود وصياديه ومكرونه ومرجان وسوشي
مش فاهم بيعمل ايه وسطهم بس هعديها
قعدت اكل وانا بقيت زاي الملك سمر ونرمين بياكلوني في بقي وهما مبسوطين اوي وعدنان بيبطلي وهو طاير من الفرحه
عمر: مالك با عدنان فرحان اوي كدا ليه
عدنان : اضلي بصراحه كل ما افتكر دخلتك علي اختي و منظرها وهي مفشوخه تختك بحس اني عايز افشخ الكوكب
عمر :, طب مدام انت بقي رافعهم اوي كدا اقعلوا كلكم عايز اشوف الكل عريانين حتي الخدامين وفعلا كلهم قلعوا هدومهم وبقوا ملط وسمر قلعتنب التيشرت ونرمين البنطلون والبوكسر وبقيت ملط وسمر قعدت علي حجري وبقيت عماله تبوس رقبتي وانا بلعب في بزازها
فجاه سمعنا صوت خبط جامد علي الباب
راخت نرمين ناحيه الباب وهي بتسال مين علي باب
صوت : بوليس
وهنا بنتهي الفصل دا عارف انه قصير شويه بس معلش انا مضغوط جدا اليومين دول بسبب الامتحانات وتسليم في الكليه فعشان كدا هحاول علي يوم الخميس انزل ااحزء الجديد لان طول الاسبوع الحاي مش هقدر انزل حاجه بسبب امتحناتي فهيكون دا جزء يوم الخميس جزء الاسبوع الجاي وهنرجع نستانف يوم تلات معادنا الطبيعي تاني اتمني انكم تستمتعوا مفاجائت السلسله وانتزروا مفاجات اكتر
اولا انا بعتذر جدا علي الي حصل المره الي فاتت انا عن نفسي مشوفتش المشكله الي معظم الناس قالت عليها بس واضح ان في مشكله حصلت ساعه النشر والاداره مشكوره جدا أدخلت وحلتها وانا بعتذر عن الخطا دا والجزء دا هيكون هو الجزء التاسع فاتمني انه يعجبكم وتكونوا متشوقين للمفاجات الجديده وانا بعتذر عن تاخير في جزء دا لكن انا اضفت حاجات جديده علي اخر لحظه عشان كدا اخد وقت زياده واشكر صديقي ابو زب كبير علي تشجيعه وافكاره الجميله وكل اصدقائي ومتابعيني واتمني ان كل الي بيقرا القصه يقول راي وميكونش متواجد في صمت لان فعلا تشجيعكم هو ااي بيخليني اكمل نبدا الجزء الجديد
الجزء تاسع
فجاه فوقنا علي صوت خبط جامد علي باب كلنا انتفضنا نرمين جريت علي الباب وقالت : مين
صوت:, بوليس
عمر:, احا بوليس ايه استخبي فين دلوقتي
نرمين بقلق: تلبس البوكسر بتاعك بسرعه وسمر البسي البرا والبانتي وانزلوا البيسين يلا وانت يا عدنان اطلع البس هدومك وانزل
ماتلدا هاتي روب بتاعي بسرعه
انا كنت لبست بوكسري اساسا وسمر كمان لبست البانتي وجرينا علي البول ونطينا فيه ولبستها البانتي بسرعه في نفس اللحظه كانت نرمين لبست الروب بتاعها وراحت فتحت الباب وعدنان طلع فوق
نرمين:, خير يا فندم اي خدمه
كان ظابط شكله شرس اوي طول بعرض و واضح ان جسمه كله عضلات بس ملامحه جامده اوي
ظابط :, اتاخرتي كدا ليه عشان تفتحي الباب
نرمين: افندم مين حضرتك عشان تسال سوال دا وازاي تتهجموا علي بيتي في ساعه زاي ديه انت فاكر ان البلد مفيهاش قانون
فجاه جه ظابط تاني بس رتبه اقل من ضخم وكان وسيم ومبتسم وقالها: احنا اسفين يا فندم علي الازعاج بس في حرامي سرق البيت الي جنب سعادتك عشان كدا بنستاذن حضرتك نفتش البيت يمكن يكون الحرامي نط في البيت بتاع حضرتك
نرمين: نعم علي اساس ان لو حرامي دخل بيتي مش هعرف او بواب هياخد باله في ايه يا فندم انا اسفه بس انا مش هسمح بان حد يدخل
ضابط سعد:انا مش بطلب ازنك والي انتي بتعمليه دا عرقله لعمل الشرطه وممكن اقبض عليكي بسبب دا
نرمين: يبقي عرقله لشغلك لما يكون معاك اذن من نيابه بتفتيش بيتي اما انت عايز تدخل بشكل همجي وطريقتك ديه تخليني اقدم فيك شكوي يا حضره الظابط عموما انا هسمح بدخول حضرتك وشاورت علي ظابط الهادي واتنين عساكر انا مش عايزه ولادي او خطيب بنتي يقلقوا بسبب وجودكم ودا الي اقدر اعمله
ضابط سعد: انتي بتقولي ايه شاكلك مش ناويه تجبيها لبر ابعدي يا وليه انتي
ضابط ناجي: اهدي يا سعد باشا مش كدا ينفع تستني في العربيه لو سمحت
ناجي كان بيبص لسعد وعينه كلها بطق شرار
دخل ناجي مع اتنين عساكر
ناجي: انا بعتذر جدا لطريقه زميلي بس هو لسه منقول جديد من الصعيد وحضرتك عارفه طبعهم حامي شويه
نرمين : حصل خير اتفضل البيت قدام حضرتك فتشه
ناجي شاور للعساكر والاتنين اتحركوا وكل واحد فيهم راح حته في البيت طلع عمر من البيسين هو وسمر ونشفوا تفسهم وكل واحد فيهم لبس برنس وخرجوا لقوا ناجي واقف هو ونرمين
ناجي: اهلا يا استاذ اسفين بقي علي الازعاج الي حصل دا بس دا شغلنا
عمر: لا محصلش حاجه
سمر: هو ايه الي حصل يا ماما
نرمين: بيقولوا ان في حرامي سرق البيت الي جمبنا وبيفتشوا الكومبوند يمكن يكوم مستخبي في اي بيت من البيوت
عمر بعدم اقتناع: حرامي سرق البيت الي جمبنا ماشي
ناجي: في حاجه يا استاذ عمر
عمر: لا ابدا مفيش واضح ان حضرتك قديم هنا في مطروح
ناجي: يعني بقالي خمس سنين
عمر :واضح ان حضرتك خدمت في اماكن راقيه جدا يعني طريقه حضرتك لوجك اوي
ناجي شكرا : انا فعلا خدمت اربع سنين في شرم الشيخ يعني تخصص سواحل
جه الاتنين عساكر واقالوا لناجي انهم ملقوش حاجه وناجي اخدهم وجم يخرجوا كان لسه سعد واقف قدام الباب
عمر: نورت يا سياده الرائد
ناجي : بنورك يا استاذ عمر
دخل عمر وقفل باب وبص لنرمين وسمر اوي وفضل ساكت ودخل قعد علي سفره تاني
نرمين: مالك يا عمر فيه ايه
سمر: تلاقيه لسه مخضوض بس يا ماما من الي حصل بس متقلقش يا حبيبي محدش يقدر يقربلنا اساسا
عمر : اكيد اكيد هو عدنان راح فين
نرمين: انا قولتله يطلع يلبس وينزل معرفش طلع يعمل ايه كل دا
عمر: سيبك منه بقولك ايه ايمي
نرمين:ايه يا عيون ايمي
عمر: منفسكيش تتفشخي انتي وبنتك علي سرير واحد
سمر: نفسي اوي يا عمر
نرمين: انا موافقه بس سمر هتعرف تسد ديه لسه مفتوحه الصبح
عمر : لا متقلقيش هتستحمل وخصوصا بالي هيحصل دلوقتي
سمر: هو ايه الي هيحصل دلوقتي
قمت وشوشت سمر في ودنها وهي كشرت جامد اوي ولقيتها بتكلمي بعصبيه اوي
سمر: انت اكيد مجنون انا مستحيل اعمل كدا ابدا وانا غلطانه اني سلمتلك نفسي من البدايه وطلعت تجري علي فوق وهي بتعيط نرمين: انت قولتلها ايه بظبط
عمر: قولتلها اني هنيكها من كسها و عدنان من طيزها وهي تلحسك كسك غلط انا في حاجه
نرمين: بس سمر عمرها ما اتناكت من عدنان ولا هو حتي فكر في كدا
عمر: ميخصنيش انا عايز دا يحصل اطلعي ليها وخليها تجهز بدل ما اقوم افشخها يلا
نرمين قامت وطلعت لسمر وانا فصلت قاعد شويه لغايه ما لقيت غزال اوربي داخل عليا لقيت بنت لابسه لبس الخدامين شعر دهبي وبيضاء اوي بزازها وسط وطيزها صغيره جات و وقفت قدامي زاي التمثال
عمر: في حاجه يا شاطره محتاجه حاجه
ماري: انا ماري يا فندم ونرمين هانم طلبت مني اني اكون مع حضرتك دايما واي حاجه حضرتك تطلبها انفذها فورا
عمر: اي حاجه مهما كانت
ماري: ايوه يا فندم
عمر: هو انتي جنسيتك ايه يا ماري
ماري : من روسيا يا فندم
عمر: طب يا ماري اقلعي هدومك
لقيت البيت في ثانيه بقيت ملط لقيت حلمات بزازها لونهم وردي فاتح وبارزين وكسها احمر وصغير ونضيف هي اساسا كانت شبه اللمبه النيون بتنور في ضلمه قومت شديتها وقعدها علي حجري وكانت ايدي بتلعب في كسها
عمر: انتي لسه فيرجن يا ماري
ماري: انت عايزني اكون ايه
عمر: مش فاهم يعني ايه عايزك تكوني ايه
ماري وهي كانت بتاخد نفسها بصعوبه بسبب لعبي في كسها: يعني لو عايزني اكون فيرجن هكون لو عايزني نون فيرجن هكون انا هنا زاي ما انت عايز وبس يعني زاي ما بتقولوا هنا في مصر حته صلصال شكلها زاي ما انت عايز
قومت ضغطت علي زنبورها جامد في لحظه ديه
ماري: اااه شكلك بتحب المفاجآت اوي
قومت دخلت صوابعي في كسها لقيتها مفتوحه وبدات انيكها بصوابعي بس كسها كان ديق ودافي خلا زبري يقف زاي العمود اكتر ما هو واقف اساسا وهي اول ما شافت زبري مسكته ولدات تدلك فيه
عمر: انتي شغاله هنا بقالك قد ايه يا ماري
ماري: بزمتك بقي دا وقت اساله ااه طب مدام انت نفسك تنيكني اوي كدا سبلي نفسك بدل الاساله ديه
عمر: لا انا عايز كدا جوبيني علي اسالتي بقي
ماري: بقالي يا سيدي اربع سنين شغاله مع نرمين هانم
وهي بقيت عماله تحلب في زبري جامد وانا كنت فعلا هيجان عليها وبقيت مش مركز فبدات ادعك زنبورها جامد بصباعي عشان تهيج وتروح مني
عمر:, كام واحد فتحك قبل كدا
ماري : بطلت اعد اصلكم دايما بتحبوا الفيرجن امممم معرفش ليه
عمر: ومين اكتر واحد كيفك
ماري: واحد سوري بس كان خرافه زاي الامراء كدا وسيم وحنين وكان عارف ازاي يمتعني تحته
شيلت صوابعي من كسها ونيمتها علي كنبه وبدات ابوس شفايفها براحه كنت بستطعمها كل شويه ازود في البوس و نزلت علي بزازها بقيت افركهم بايدي واقرص حلماتها براحه وايدي تانيه نزلت علي بطنها وبقيت بلعب في سرتها لقيت البت قفشت فيها جامد وكنا بنسيح مع بعض نزلت ابوس رقبتها وبعدها قفشت بزازها بشفايفي كنت عمال ابوس فيهم وارضع من حلماتها
ماري: احححح كمان يا حبي كمان مممم عايزه احس بحضنك
وانا مش مركز معاها وعمال ارضع بزازها وقومت قعدت مكاني هي فهمت ونزلت علي ركابها وحطت زبري في بقها بترضع زبري بس كانت محترفه بصحيح تلحس عروق الي في زبري وتزل علي بضاني تحطهم جوا بقها خلتني اتوه خالص
عمر:, اممم مصك حلو اوي يا ماري انتي اتعلمتي كل دا فين
ماري : من دنيا اصلها علمتني كتير اوي مش قولتلك سبلي نفسك وانا همتعك
وهي بتتكلم بصوت كله محنه ونظرتها لوحدها تهيج اجدعها زبر وانا كنت خلاص ماسك نفسي بالعافيه
ماري: متحولش تمسك نفسك اكتر من كدا هاتهم عشان ترتاح لسه في معركه فوق
وبقيت عماله تمص في زبري جامد وتدخله وتطلعه من بقها لحد ما جبتهم في بقها وهي شفطت اللبن كله مسبتش نقطه واحده تقع كانت اول مىه احس بالاثاره ديه واجيب كميه اللبن ديه كلها فضلت نغمض عيني شويه من لذه الي انا كنت فيها فتحت عيني ملقتش ماري
عمر:, هي راحت فين البت ديه
لقيتها بتحط ايدها علي كتفي من ورا
ماري: خد اشرب اىعصير دا لسه في سهره فوق
عمر: وانتي مش هتشاركي معانا في سهره ديه
ماري: لا ديه سهرتك انت لوحدك بس عيزاك تظبط الشراميط الي فوق اصلهم مش بيشبعوا بساهل
واهدت هدومها وراحت ناحيه المطبخ واتا شربت العصير وفضلت قاعد شويه وطلعت فوق علي اوضه سمر وانا لسه عريان زاي ما انا وزبري وقف في ثانيه من الي انا شوفته
كانت نرمين نايمه علي ضهرها وصمر فوق منها عامله تبوس بيها وبيحكوا كساسهم في بعض
نرمين: يخرب عقلك يا سمر انتي هايجه اوي كدا ليه انهارده هو عمر عمل فيكي ايه
سمر: اصبري بس دا لسه السهره هتحلو اوي دا انا بسخن بس وحطت صوابها جوا كس نرمين
نرمين: اااه حلو اوي يا سمر كملي
سمر شالت ايدها من كس نرمين وبعدت
نرمين: مالك بعدتي كدا ليه
سمر: معرفش بس مخنوقه وحاسه ان الموضوع بايخ ومتكرر عايزه حاجه جديده
نرمين: حاجه زاي ايه يعني
سمر: اقولك ايه رايك اربطك في سرير بكلبشات وبعدها انيكك بزبر الصناعي في كسك وطيزك ايه رايك
نرمين: بقي عايزه تكتفي ماما حبيبتك
سمر في لحظه وشها قلب وصريت نرمين بالقلم علي وشها
سمر: حبيبتي تعنل الي بقول عليه من غير مناقشه كتير ودي ايدك علي طرف السرير يلا
نرمين:ما بلاش انا عشان بنرجع نزعل
سمر : هتعملي ايه يعني يا شرموطه
وراحت مسكت نرمين من شعرها وشدتها
نرمين: اااه يبقي اني الي عايزه دا ومسكت سمر من رقبتها ووعضتها منها
عمر: يا ولاد المجانين انا وقت في بيت رعب ولا ايه
ولفيت سمر ونرمين وبقوا بيبوسوا بعص بطريقه شهوانيه اوي ويعضوا شفايف بعض ويعضوا في رقبه بعض جامد وبقوا هايبر اوي وكل شويه يضربوا في بعض بالاقلام علي وش والبطن وكس
نرمين:ااحححح بقالي كتير محستش بالمتعه ديه يا متناكه تعالي هنا وجابت سمر من رقبتها وحدفتها غلي سرير ونزلت تلحس في كسها وتعضه جامد اوي
سمر: ااااه مش بساهل كدا يا لبوتي اصبري عليا
وراحت ضمت فخادها جامد وزنقت نرمين بين فخادها ومدت ايدها ووطلعت كلبشات
سمر:ااحححح كمان با ايمي الحسي كويس يا شرموطي عايزه احس بلسانك بيقطع كسي مش كان نفسك فيه وهو مفتوح وفضلت تفرد في دراع ايمي لحد ما وصلتها لاقرب كرف بسرير وكلبشتها وقامت كلبشت الايد تانيه بسرعه
نرمين: بقي كدا يا متناكه بتغفليني
سمر: منكم نستفيد يا امي هههههههه اصبري بس
وقامت جابت حته قماش سوداء وربطتها علي عيون نرمين
نرمين: انتي ناويه علي ايه بظبط يا لبوه
سمر: اصبري بس يا قلب اللبوه وانتي تعرفي
وراحت ناحيه الدولاب وطلعت زبر صناعي بحزام ولبسته وشاورتلي اجي
وانا هنا دخلت الأوضه براحه من غير اي صوت
عمر بصوت واطي : عفارم عليكي يا قمري
سمر: عد الجمايل بقي
عمر: ما انتي كمان انبسطي وهتنبسطي تاني يلا بينا بس
نرمين: سمر انتي روحتي فين انا بدات ازهق
وانا وبدون اي مقدمات رشقت زبري في كس نرمين وبدات انيك فيها بعنف واضربها علي طيزها
نرمين: ااااااااااه ايه دا مين الي حط زبره في كسي ااه طب براحه شويه مش قادره
سمر: شكلك يهيج اوي يا ماما خلتيني نفسي اتناك اوي
وبقيت سمر تلحس في رقبه امها واعض فيها ونزلت علي بزازها وبعناله تقفش فيهم ونرمين مش بتعمل حاجه غير انها عماله تصوت
عمر: صوتك سنفونيه يا ايمي
نرمين: كفايه يا عمر حرام عليك اااه ارحمني كسي اتهري اااه
عمر: سمر دورك
سمر قامت و قعدت علي ركبها وخلت زبر صناعي الي لابسه في وش نرمين و حطته في بقها وبدات تنيكها جامد في بقها
سمر : ايه رايك يا مامي بزمتك مش حاجه نيكه حلوه
انت بدات اهدي النيك في نرمين شويه عشان اهيجها
نرمين مكنتش حاسه بحاجه من الالم كسها بس انا كنت قاصد اعمل فيها كدا وبدات انيكها براحه براحه بس حسيت انها فصلت خالص فمرجت زبري من كسها وقولت لسمر تفكها وكفايه عليها كدا ودخلت الحمام عشان اخد شاور مليت البانيو مياه ساقعه ونزلت فيه كنت عايز افكر بهدوء في كل حاجه لغايه ما لقيت سمر داخله عليا الحمام ودخات نعايا في البانيو وكانت في حضني
سمر: بصراحه انا هجت اوي من منظرك وانت بتنيك ماما بعنف اوي هي اساسا بتحب العنف في نيك بس انت اتغاشمت شويه
عمر: انا كنت قاصد كنت عايزها تفرهد خالص وتتقلب وكمان الي عملته دا هيخليها متفكرش تتناك مني اليومين الجايين دول بس بصراحه برافوا عليكي طلعتي جامده يا بت وعملتي كل الي قولتلك عليه
سمر: طبعا دا كسها اتهري يا ابني بس عشان خاطري اوعي تعمل كدا في الكوكو بتاعي دا لسه صغنن
عمر:لا متقلقيش انا هدلع الصغنن بطريقتي
بس قوليلي صحيح انتو جبتوا ماري ديه منين
سمر بصتلي باستغراب: ماري مين ماري ديه
عمر: نعم ماري الخدامه روسيه الي مامتك وصتها تفضل معايا
سمر: عمر حبيبي انت شارب حاجه احنا معندناش هنا اي روس شغالين معانا
عمر: ازاي يعني انتي هتجننيني امال مين الي انا كنت بنيكها في لوبي تحت ديه
سمر: تكونش عفريته انت ملبوس ولا ايه
عمر بنرفزه: سمر انا مبحبش الهزار التقيل يعني ايه مفيش واحده شغاله عندكم هنا بالاسم دا
سمر : طب براحه بس احتا مس بنشغل معانا اي خد غير من البرازيل او السودان بس لان في نظام معين البيت ماشي عليه وكل وظيفه ليها بلد مختصه بيها و انا بقولك احنا عمرنا ما شغلنا اي روس معانا نهائي لا في البيت ولا في شركه فهمت
عمر: يعني مفيش واحده شغاله هنا اسمها ماري
سمر بزهق : قولتلك لا
عمر : طب تمام
وخرجت من البانيو ونشفت جسمي و لبست هدومي ونزلت قعدت قدام البول لحد ما لقيت جاسر جه وقعد جمبي
جاسر : انا اسف يا عمر اني دخلتك في حياه بشكل دا
عمر: حياه عامله ازاي يعني نيك ويقلبظات وشغل غريب مش فاهم اي حاجه فيه
جاسر: الموضوع مش سهل افهمني نرمين مش سهله انا عشت حياتي كلها بخاف منها ومن الي تقدر عليه
عمر: صحيح انا كنت عايز اسالك انت ايه الي وصلك لكده يعني انا سوفت رجاله كتير خاضعه لستاتهم بس مش بشكل دا
جاسر: لان هي كانت عايزه دا كل دا حصل بعد ما قفشتها بتتناك من ابن عمها بعد جوازنا بتلات شهور كنت هقتلهم لكن فجاه لقيتها واقفه قدامي بكل قوه ويجاحه وبتقولي اعلي ما في خيلك اركبه وهتناك من الي انا عايزه وانا مراتك ولو فكرت تتكلم هخليك تتمني الموت
كلامها شل تفكيري خالص ومبقتش قادر افهم مين الي قدامي ديه سبت البيت وكنت ناوي أطلقها لكن وانا خارج من باب البيت لقيت حد ضربني علي دماغي ولما فوقت لقيت شاشه كبيره معروض عليها فيديو لواحد بينكني وديه كانت اكبر كسره في حياتي في لحظه ديه بقيت عبد ليها بعملها كل الي هي عايزه تعرف اني مره حاولت انتحر وهي انقظتني وبعد مدا نزلت فيا ضرب بكرباج وقطعت عني اكل ومياه لحد ما كنت هموت
عمر: نرمين عملت كل دا ديه ولا يبان عليها خالص
جاسر: انت لسه مشوفتش حاجه بس نصيحتي ليك اوعي تثق في حد مهما كان يبين انه يستاهل ثقتك
عمر: لو طبقت كلامك دا يبقي ايه الي يخليني اثق في كلامك اكيد انت اكتر زاحد متضرر بوجودي وهتعمل اي حاجه عشان تخليني اخلع بمزاجي
جاسر:بمزاجك عمر حبيبي انت اخر حاجه عملتها بمزاجك هي انك جيت البيت دا اول مره لكن بعد كدا مفيش حاجه اسنها مزاجك
عمر:, طب اولادك ليه بيعملوك كدا
جاسر: لان نرمين قررت تخلي الكل يحتقرني عشان مقدرش اخد اي قرار في حياتهم بعد ما حست اني بقربهم ليا وممكن دا يكون خطر علي مستقبلها مع الاولاد كل الي نرمين بتفكر فيه هو أنها تفضل فوق الكل مهما كان الثمن
عمر: جاسر هو في واحده شغتله هنا اسمها ماري
جاسر اول ما سمع الاسم اتكهرب وبقي عمال يتلعثم : مم ماري مفيش حد شغال هنا بالاسم دا مين ديه
عمر:ديه واحده من الشغالين
جاسر : كل للشغالين هنا من برازيل وسودان بس انا هقوم بقي عشان اشوف نرمين لا تكون محتجاني
واختفي من قدامي بسرعه سعتها انا دنيا لفت بيا كل حاجه بتحصل غريبه مهما خططت لنرمين ديه اكتشف انها سبقاني بكتير اوي ومبقتش عارف اتصرف معاها ازاي قومت من علي البول وانا دماغي هتنفجر لغايه نا شوفت عدنان قاعد في عربيته وبيسمع مزيكا ومندمج اوي روحت عليه بسرعه قولتله : عدنان انا عايز اروح دلوقتي
عدنان: مالك يا ابني في ايه حصل انت مش المفروض هتبات هنا
عمر: لا عايز اروح بصراحه مخنوق اوي وانا هنا يلا وركبت عربيته واستنيه يتحرك ولما لقي اني فعلا مصمم وشكلي مخنوق اتحرك وروحني وانا اول ما دخلت الشقه اتحركت علي اوضه نوم بتاعتي واتقلبت علي سرير ونمت لحد ما لقيت محمد بيصحيني
محمد: عمر يا عمر اصحي يا عم في ايه كل دا نوم
عمر:في ايه يا محمد عايز ايه
محمد:مفيش يا عم انا كنت بكلم جدي في قاهره وقالي انه زعلان منك اوي عشان من ساعه ما سافرت متصلتش باي حد خالص وكل زعلان منك وابويا مش متوصي وعمال يسخنهم عليك
عمر: ما هقولك ايه انتو كلكم عيله بنت متناكه اذا كنت انت ولا ابوك. لا امك ولا اختك كلكم شله معرصين في بعض
محمد: ما تهدي علي نفسك يا عم عمر بدل ما اعملها معاك
عمر: المشكله ان انا مبقاش ينفع اقولك اتلم بدل ما اقوم انيكك لان دا بنسبالك مكافأه دلوقتي يلا غور
طلعت موبايلي وبصيت فيه لقيت نرمين وسمر رنوا عليا كتير بس انا نفضت ليهم واتصلت علي امي
عمر: الو ايوه يا ماما اخبارك ايه
ماما: بقي كدا يا عيل يا براوي اول ما تسافر وتشم نفسك تنسي امك ومتسالش علياولا تتصل تتطمن علينا
عمر: غصب عني صدقيني يا حبيبي الشغل ممرمطنا
ماما: طيب يا حبيبي مهم طمني عليك انت اخبارك ايه
عمر: انا بخير متقلقيش عليا المهم انتي اخبارك ايه وقمر وبابا وكيمو
ماما: كلنا كويسين متقلقش حتي القرده الصغيره عنابه تتنطط عايزه تكلمك
عمر: طب اديهاني
قمر: الو علي فكره انا زعلانه منك ولما تيجي هفضل اضربك بمضرب الدبان انت فين يا عمر وحشتني اوي
عمر؛ يخرب تقلك عمرك ما هتتغيري يعني دا دلوقتي دلع ولا تهديد بس هعديها يا ستي واقولك انك انتي كمان وحشتني اوي اوي وهنشوف موضوع مضرب دبان دا بعدين
قمر: كنت عايزه اقولك علي حاجه مهمه نور عماله تحاول تقرب مني وتخليني انا وهي لوحدنا و امبارح طنط نجلاء دخلتني الشقه عندها وقعدت تتكلم معايا وشربتني عصير وبعدها نمت عندها ولما صحيت لقيتني عريانه ونايمه في سريرها وهي ضربتني وزعقتلي جامد وقالتلي مقولش بحد ولا هتنوتني وانا خايفه اوي يا عمر
طبعا كلام دا انا بقيت مولع بمعني الكلمه
ازاي نجلاء يجلها الجراءه انها تعمل حاجه زاي ديه
عمر: قمر انتي حاسه باي حرقان من تحت حاسه باي حاجه بتحرقك
قمر : لا مش حاسه باي حاجه بتحرقني هي عملت فيا ايه يا عمر انا خايفه
عمر: متقلقيش يا حبيبتي مفيش اي حاجه حصلت بس انتي بعد كدا متبعديش عن ماما ابدا ولا تقربي من بيت عمك هشام ولو اي حد فيهم تتعرضلك صرخي وانا هنزل في اقرب وقت متقلقيش يا حبيبتي اديني ماما
اما دماغي فجاه بقي فيها الف حاجه و حاجه وانا خلاص دماغي وقفت
ماما: خير يا عمر حصل ايه اختك بتعيط ليه
عمر: مفيش يا ماما انتي عارفه قمر بقي ودلعها اول ما قالتلي وحشتني وعايزاك ترجع فتحت فب العياط المهم يا ماما طمنيني اخبارك ايه
ماما: انا يا حبيبي بخير متقلقش عليا
عمر: ماما بلاش تخلي قمر تروح عند نجلاء مرات عمي
ماما: ليه يا ابني حصل حاجه
عمر: لا محصلش بس نجلاء بتفضل تزعق لقمر وتخوفها دول عيله مجانين وكمان يعني نجلاء مشبوهه من غير حاجه
ماما: ايه الكلام الي انت بتقوله دا يا ولد انت اتجننت
عمر: ماما انا عارف كويس ان نجلاء من فبل ما تتجوز عمب وهي سكتها شمال و مجوزه عمي تصليح غلطه و واحده زاي ديه اكيد لازم اخاف علي اختي منها
ماما : بس اخرص اوعي تتكلم في الموضوع دا تاني خالص فاهم
عمر: حاضر بس عشان خاطري يا ماما ابعدي نجلاء عن قمر ارجوكي
ماما: ماشي يا عمر يلا سلام
عمر:سلام يا ماما
قفلت معاها وانا مخنوق وقرفان من كل حاجه انا كنت ناقص نجلاء والاعيبها الوسخه مش كفايه عليا نجاسه ابنها هنا بصراحه كنت هطرقع وعايز اكلم مع حد ساعتها افتكرت علي وطلعت رقمه واتصلت عليه واتفقنا نتقابل في كافيه موجود في الفيروز غيرت هدومي و نزلت عشان اقابله لكن لقيت عاطف في وشي
عاطف : علي فين العزم يا عم عمر
عمر: وانت مالك حد عينك حارس علي سكن
عاطف : اه ومينفعش تخرج من هنا غير لما شيف احمد يقول
عمر: عاطف ابعد عن سكتي عشان متزعلش انت واحمد بتاعك
وخرج عبدو علي صوتي انا وعاطف
عبدو: حصل ايه يا جدعان مالكم واقفين زاي الديوك كدا ليه
عمر: الاستاذ عايز يمنعني من الخروج عين نفسه حارس علي سكن بروح خالته
عاطف: احترم نفسك يا عيل يا ابو شخه انت بدل ما تدفن هنا
وهنا الكل خرج من الاوض وبقوا واقفين يتفرجوا علينا
عبدو : اهدي يا عمر وانت يا عاطف كل واحد فينا حر يخرج ويجي وقت ما هو عايز وانت ملكش انك تدخل واتهد بدل ما اشتكيك لمستر جاسر وهو يتصرف معاك
عمر: انا مش هستني لما تقدم شكوي لمستر جاسر انا خارج دلوقتي والي يقدر يمنعني يتفضل
قام عاطف ضربني بوكس نطرني علي ورا بس انا قومت بسرعه وفديت ضربته التانيه ورزعته بكوعي في دماغه من الجمب وبعدها مسكته من هدومه وضربته بروكبه في بطنه
وسبته متكوم
عمر: مش عشان واحد قدر يوقعني امبارح هتشوفوا نفسكم عليا انا كفائه اني ارقدكم كلكم لوحدي اظبطوا بدل ما هقل منكم بعد كدا
وسبتهم ونزلت و روحت علي الفيروز واقعدت علي الكافيه و استنيت علي فضلت قاعد عشر دقائق بظبط لحد جه سلمت عليه و قعدنا
عمر: اخبارك ايه يا علي
علي : بخير يا عم عمر خير موضوع ايه الي عايز تكلمني فيه اوي كدا
عمر: علي الورق الي نرمين ادتهولك اول يوم اتقبلنا فيه مروحش لحد دا كان مجرد اختبار ليا بس انت اخده عشان يبان ان الموضوع بجد صح
علي : وايه لازمه النبش في القديم يا عمر فكك خلينا في الي جاي
عمر: الي جاي دا مش هوصله غير لما انبش في القديم في حاجات كتير اوي انا مش فاهمها واولها نرمين بتشتغل في ايه بظبط وعايزه مني ايه
علي: طب ما تسألها هي بتسالني انا ليه انا مش بتصرف من دماغي يا عمى انا بنفذ الاوامر وبس
عمر: لا الرجاله الي زيك مش بتنفذ الاوامر انت بتخدم الي انت بتقدره او هو يقدرك وانا عارف كويس انك قدرتني من اول مره شوفتني فيها والا مكنتش وافقت تقابلني او علي الاقل مكنتش بعتلي الاميل بتاع امبارح
علي: خلينا نعتبر ان الايميل دا هديه محبه بينا
عمر: انت بتكره نرمين كره العمي دايما كنت بشوف لذه القتل في عيونك كل ما كنت بتبصلها انا مش هسالك انت بتكرها ليه لكن انا عايزك معايا
علي : في ايه بظبط انت عارف انا بعمل ايه لنرمين وبكسب قد ايه
عمر: ويا تري انت عارف انا ممكن اكسبك قد ايه لو مشيت معايا في طريقي فكر كدا يا علي نرمين دفناك ومحتكره شغلك ليه تعمل في نفسك كدا ما تخليك معايا وانا هقدر اقدرك زاي ما انت قدرتني
علي: انا هوافق بس بشرط اعرف ايه الي خلاك تقلب علي نرمين فجاه كدا
عمر :حاجتين اولهم هو شويه العيال الي جات وعملت ظباط دول مش ظباط خالص دول كانوا جايين يركبوا كاميرات عشان يعرفوا يرقبوها ودخله ديه ملهاش غير معني واحد ان نرمين سكتها شمال
علي بابتسامه : و انت عرفت منين انهم مش ظباط وركبوا كاميرات
عمر: لان عمري ما شوفت عسكري داخل يفتش وهو شايل شنطه عده كل حاطه فيهم كانت مريبه
علي بابتسامه: واتنين
عمر: البت الي اسمها ماري ديه نرمين عايزه تحسسني اني مجنون كل حاجه حوليا بتضغط عليا بالبطئ عشان اكون عبد ليها من غير ما احس نرمين مش عايزه نيك نرمين عايزه مني حاجه اكبر ايه هي معرفش لكن انا متاكد من كلامي
علي: كدا انا اتاكدت اني مش هلعب مع هاوي او عويل كدا انا ممكن اطمن بس انت ازاي مطمن ليا كدا وانت عارف اني دراه اليمين لنرمين وممكن اقولها
عمر:لانك مش دراعها اليمين ولا ختي قريب من انط تكون كدا انت واحد من كروتها زاي ما انا هكون برضوا من كروتها قداموانا مش هسمح بان دا يحصل ابدا
علي : تعجبني يا عمر بس خد بالك انا زعلي وحش مش بحب كلام كتير من غير افعال
عمر : متقلقش هتلاقي افعال بس انت تكون في ضهري
قاعم علي وقف وقالي: هكون في ضهرك متقلقش سلام
وسابني ومشي وانا فضلت قاعد مكاني شويه معرفش ليه بس حسيت اني لازم اقعد في كافيه دا شويه لحد ما لقيتها داخله عليا ايوه هي اميره حوريه البحر الجميله بصراحه انا كل ما ابص في عيونها معرفش بيجرالي ايه
اميره:نفسي مره اشوفك وانت مش سرحان ايه المره ديه سرحان في ايه بقي
عمر: استني بس لحظه وبقيت بتلفت يمين وشمال
عمر: هو الغدنفر بتاع المره الي فاتت هنا اصلي مش حمل ضربه تانيه
اميره: لا متقلقش عمار واقف بره ومش هيعمل اي حاجه انا بس حبيت اجي اعتذرلك علي الي حصلك بسببي امبارح وكمان اشكرك انك دافعت عني
عمر: كافيه اني اشوف عيونك الحلوين دول وكدا يبقي شكرك واعتذارك وصلوا ومقبولين ووانا بقي الي اشكرك انك سمحتيلي اشوفك تاني
اميره بضحك: ايه يا عم الحبيب مالك تحب اجبلك عمار تاني ولا ايه
عمر: وليه تتعبي الراجل ما تخليه يرتاح شويه اهو انا كمان ارتاح من ضرب
اميره: قولي صحيح انت ايه الي وقعك مع نرمين الفراس
عمر:, وانتي تعرفي نرمين منين؟!!
اميره: معرفهاش شخصيا لكن بابا يعرفها ودايما كان بيحذرني منها ومن شرها هي واولادها
عمر: مش محتاجه تقوليلي هدوء وهبل عيالها الزياده عن اللزوم للاسف هيكون وراه بلاوي.بس انتي بتسالي ليه
اميره: بصراحه خايفه عليك امبارح رغم انك مقدرتش تحميني من عمار بس حسيت وانا مستخبيه وراك بامان عمري ما حسيته وانا وسط كل الحرس الي بيحموني معرفش ليه وكمان حرام واحد زيك يروح فطيس وهو في بدايه حياته بسبب عقربه ديه
عمر: نرمين بتشتغل في ايه
اميره: عمار تعالي ولفيت عمار جه وقعد معانا وهو زاي تمثال
عمار: خير يا اميره
اميره: عايزاك تجاوب عمر علي كل كاجه هيسالك عليها بخصوص نرمين الفراس
عمر: نرمين بتشتغل في ايه
عمار : كل حاجه مخدرات سلاح اثار عبيد تجاره بنات أعضاء يعني تقدر تقول ان نرمين ديه موسوعه وشبكه بتاعتها متفرعه جدا جدا في سرق الاوسط ومش سهل انك تدخل دائرتها وتخرج منها
عمر: امبارح في ناس عملت انهم ظباط عشان يدخلوا البيت وركبوا كاميرات مراقبه دول كانوا انتو
عمار: اه نرمين خطر كبير. كان لازم نتابعها لحظه بلحظه بس انت عرفت منين انهم مش ظباط
عمر: يا ريت لما تبعت حد خليه يحبك الحدوته شويه حرامي سرق الفيلا اىي جمينا و المفروض انه هرب يعني كان في حد في البيت هو البلغ معقوله محدش صرخ انتو البوليس محولش بصرب نار احنا مقدرناش نسمع صوت واحد يدل علي اقتحام البيت الي انا كنت فيه او البيوت الي جامبه غير كدا الظابط عرف منين ان اسمي عمر
عمار:, يمكن نرمين هي الي قالت اسمك ليه
عمر:, لا نرمين مقلتش اكتر من اني خطيب بنتها انا حسه سمعي قويه جدا وبقدر اميز كلام كويس وكمان ناظره الظابط الي كان واقف علي الباب ليا كانه كان بيوصلي رساله بعينه الموضوع لازم يتركب بطريقه احسن شويه يعد كدا وبصراحه جو الظابط طيب وشرير دا مهروس اوي
عمار : انا دلوقتي فهمت ليه نرمين متمسكه بيك وكانت قالبه دنيا عشان تقدر توصلك بصراحه حقها يمكن مش شاطر في انك تحمي جسمك لكن محترف في استخدام عقلك
عمر:, مين ماري
عمار : اوعي تقولي ان ماري الشبح طلعتلك
عمر: شبح يعني ايه؟!!
عمار: ماري ديه تبقي بنت روسيه شغاله مع نرمين وديه بقي تبقي الفرس الكسبان بتاعها بيلقبوها بالحيه او الشبح لانها بتختفي في لمح البصر زاي ما بتظهر فجاه بسببها نرمين قدرت توقع ناس كتير وتكسب مناصب كبيره في دوله وتخليهم تحت رجليها عشان تقدر تلعب براحتها
عمر: اه ما انا اخدت بالي
اميره: نعم اخد بالك ازاي يعنب هو حصل حاجه بينكم
عمر:, لا محصلش حاجه صدقيني ؛ بس ليه سمر تقولي ان مفيش واحده اسنها ناري وتبقي عايزه تخليني مجنون قدام نفسي
اميره: عشان ادراكك لكل حاطه يقل وتبدا تشك في كل حاجه بتحصل و واحده واحده تسيطر عليك وتبقي تحت طوعها برضاك
عمر: ايه دا دسه لو حدوته مكنتس تتصدق معقوله في كدا
عمار: انت غلبان دا فيه الي اكتر من كدا بكتير
عمر: يبقي علي فعلا كان صادق لما قالي ان عبدو شغال لحساب نرمين
وفجاه تليفون اميره رن وردت عليه وانا كنت بكلم مع عمار حد ما اميره قطعتنا
اميره: عمر بابا عايز يقابلك ومش بيحب حد يتاخر عليه يلا وتقلقش كل حاجه هتنحل يلا
وهنا ينتهي الجزء التاسع والقبل الاخير من سلسله الاولي مرات عمي سبب في فجر العائله وهيكون الجزء الجاي هو الجزء الاخير وهيكون في المفاجاه الكبري الي محدش يقدر يتصورها وهتقلب موازين الحكايه كلها
اتمني ان الجزء دا يعجبكم ومنتظر تعليقاتم ورايكم علي جزء الجديد وبعتذر علي تاخير مره تانيه اشوفكم الجزء الجاي مع مفاجات اكتر واكتر
مع سلامه
الجزء دا هيكون اخر جزء في سلسله الاوله من مرات عمي سبب في فجر العائله كانوا فعلا احسن شهرين في حياتي اديتهم معاكو واتعرفت علي ناس كتير جميله بسبب كتابتي للقصه ديه وبشكركم علي فعلا علي دعمكم ليا طول الفتره الي فاتت واتمني اكون قدرت اخليكم تستمتعوا واقدر اقدملكم اسلوب احسن ومفاجات اقوي في سلسله الثانيه
اربطوا احزمه عشان مفاجاه الجزء دا هتغير هتغير مجري الأحداث كلها يلا بينا
الجزء العاشر والاخير
اميره: عمر بابا عايز يقابلك و هو من نوع الي مبيحبش حد يتاخر عليه ومتقلقش كل حاجه هتبقي كويسه
عمر: كل حاجه هتبقي كويسه ازاي هو في اساسا مش كويس عشان تقولي كدا
عمار: انت عايز تكون عبد لنرمين بقيت عمرك
عمر: اكيد لا
عمار: يبقي تسمع الكلام نرمين هتكتفك جمبها وتخليك عبد ليها باي ثمن والي هيدفع الثمن غالبا هيكون اهلك مش انت
عمر: هو الكل مش طايق اهلي ليه عايز افهم حد قلكم ان اهلي مشاع لاي حد
اميره: يعني ايه مشاع
عمر: هي خام لدرجه ديه
عمار: اه انجز هتيجي ولا نسيبك تلبس
عمر: معرفش انا دماغي واقفه
عمار: خد نصيحه من واحد اكبر منك وشاف كتير جدا لما تلاقي حد قدامك عايز يقولك حاجه متصدش اقعد واسمع واشتري منه لحد اخر لحظه وبعدين فكر في كلام علي رواقه وخد قرارك مقبلتك لعز باشا مش هضرك ولا هدفيدك الا لما انت تقرر هتعمل ايه
عمر: ماشي يا عمار لما نشوف عز باشا هيقول ايه
اميره: عمار هو مدحت فين الاول
عمار:, بايت بره من امبارح
اميره: طب كويس كدا نروح واحنا مطمنين
عمر:, مين مدحت الي انتي خايفه منه دا
اميره:, هتعرفه متخفش يلا بينا
وقومت وحاسبت وخرجت لقيت اميره مستنياني في عربيه BMW موديل السنه الي هو انا شوفتها تنحت معقوله عز دا غني لدرجه ديه يعني لما بنته الصغيره الي عندها 17 سنه تركب عربيه زاي ديه هو يركب عربيه عامله ازاي
عمار وهو بيضحك: انت هتفضل واقف متنح كتير اركب يا عم
ركبت جمب عمار قدام واميره ورانا
عمر:, هو انتي عندك اخوات يا اميره
اميره: اه عندي اخين اكبر مني وانت
عمر:, عندي اخ واخت اصغر مني
اميره: اكيد اختك بتعاني زاي ان هي ملهاش اخوات بنات وقاعده وسط اتنين ولاد طول الوقت
بصيت في عيونها حسيت انها عايزه تعيط
عمر: مش شرط علي فكره قمر مطلعه عنينا في البيت دا حتي لما كلمتها انهارده ااصبح بتقولي انا زعلانه منك وهضربك بمضرب الدبان لما ترجع بعدها تقولي وحشتني اوي شوفتي جنان وعسل اكتر من كدا دا
لقيت اميره ضحكت حتي عمار ضحك علي كلامي بس مكنتش مركز معاه بصراحه الي زاي اميره ديه تسحر اي حد يشوفها ما بالك بقي وهي بتضحك
اميره: واضح انها شقيه فعلا بمضرب الدبان
بس هي بقي قمر زاي اسمها ولا لا
عمر:, لا اركني علي اي جمب انا اختي ديه ملكه جمال ومفيش حد في جمالها وطلعت موبايلي و ورتها صوره ليا انا وقمر مع بعض
اميره: لا عندك بصراحه هي فعلا قمر ولقيتها بصت في صوره وسرحت اوي
عمر: نحن هنا ايه انني هتبحلقي في صوره اختي وانا موجود لا دا انا راجل فلاح ودمي حر
اميره: معلش اصل شكلكم مبسوطين اوي في صوره تعرف ان معنديش ولا صوره لاخواتي ولا حتي اتصورت معاهم قبل كدا
عمر: ليه هو تصوير حرام عندكم
عمار: وصلنا خلاص اعدل نفسك بقي
فعدلت جسمي وعنار وقف العربيه ونزلنا من العربيه طبعا لاني كنت مىكز مع اميره مكنتش مركز علي المكان الي انا فيه لكن اول ما ركزت كنت هقع من طولي كانت فيلا كبيره ومتحاوطه بجنينه كبيره مزروعه شجر فاكهه ومعمول فبها كذا مظله لو حد عايز يقعد فيها وعاي جمب تاني موجود قعده عربي واساسا البيت نفسه معمول علي طراز القديم ومنقوش عليه نقوش كتير وفي تماثيل من رخام بكذا شكل ولما دخلنا البيت من جوا حسيت اني دهلت متحف من كتر اللوحات وتحف حتي الاثاث عباره عن تحف فنيه والارضيه كلها معموله بلون سما وفي كام مكان معمولين بالابيض شبه اسحاب تحس انك ماشي علي سحاب يعني لو قارنت بين بيت نرمين وبيت عز باشا هو يكسب وبكتساح الناس ديه عيشه اوي يا عم الحج
المهم لقيت اميره مسكت أيدي وشدتني لحد ما وقفنا علي باب المكتب وفتحت الباب ودخلت
اميره:بابا اهو جبت عمر زاي ما حضرتك طلبت
عز *** دا كان فعلا باشا يعني كل حاجه فيه بتلمع رغم ان ملابسه تبان عاديه كان لابس بدله سوداء و قميص وكرفاته كانت ملامحه هاديه جدا بشرته بيضاء وشعره ودقنه كان لونهم دهبي فيهم كان شعره بيضاء بس صعب تميزهم وقعده علي نكتب بكل وقار ادته هيبه كبيره اوي
عز:ماشي يا حبيبتي اطلعي انتي شوفي ماما عشان كتنت بتسال عليكي من شويه
اميره: حاضر
عز: تعالي يا عمر اقعد مالك متوتر كدا ليه
عمر:,لا ابدا مش متوتر بس يعني الجو غريب اوي هنا والموقف غريب شويه
عز:موقف ايه الي غريب يا ابني عادي راجل قد والدك سمع عنك كلام جميل وكان عايز يشوفك ايه الغريب في دا
عمر: غريب ان حضرتك تفضي نفسك عشان تقابلني
عز: انا أساسا في اجازه مع الاسره يعني فاضي طول الوقت لحد ما لقيت نرمين ظهرت
عمر: هو حضرتك مخابرات اصل جو دا غريب اوي
عز: لا يا سيدي مش مخابرات
عمر: يبقي بتاجر في ممنوعات زاي نرمين اكيد انت مش عايز وسط الحراس دول كلهم ومعاك واحد زاي عمار وانت راجل شريف
عز: تصدقني لو قولتلك ان الراجل الشريف محتاج حمايه اكتر من التجار الممنوعات لانهم كدا كدا في دايره تحميهم ومش هيخرجوا منها طول ما ليهم فايده اما الي زاي بيحاربهم بيشتغل بضمير ودا يضر مصالحهم بس انا بقي مفيش دايره تحميني زيهم يبقي محتاج الحرس دول ولا لا
عمر:يمكن انا مليش دعوه ممكن اعرف حضرتك عايزني في ايه ؟!
لقيت عز عمال يضحك جامد اوي بصراحه مكننش فاهم الراجل دا شكله قوي جدا وهادي وفي نفس الوقت تحسه زاي البركان متعرفش تحدد تتعامل معاه ازاي
عز: انت غلبتني ولله ياض انت شويه تقولي انت عندك كل حرس دا ليه وشويه انا مليش دعوه وعامل نفسك مهم اوي وتقيل وعايز تعرف انا جايبك هنا ليه التقل مش كدا يا عبيط
عمر: لو سمحت يا عز باشا انا محبش حد يهنني
عز: ومين قالك اني بهينك انا بوصفك بسبب الي انت بتعمله انت شخص زكي جدا يا عمر وصعب ان حد زيك يظهر تاني لكن لسه سنك صغير ساذج وطيب زياده عن اللزوم علي قد ما انت بتقدر تكشف كل الي بيحصل حوليك لكن مش بتعرف تتصرف صح بتخطط كويس لكن خططك مفتقده اركان كتير لان خبرتك في الحياه وفي تعامل مع البشر شبه معدومه انت هنا دلوقتي عشان عارف حجم المشكله الي انت فيها ونفسك يكون عندي حل ليها صح
فضلت ساكت مش عارف ارد عليه بصراحه حسيت اني قاعد مع ابويا وهو بيعنفني بسبب درجاتي في المدرسه مبقتش عارف اقوله ايه قرت اسكت واشوفه هيقول ايه
عز: مش قادر تتكلم عشان عارف انك غلطان
غلطان انك سبت نفسك لشهوتك تحكمك نمت مع نرمين وبنتها سمحت بماري انها تسحرك بس حقيقي انت اقوي واحد وقع في ايد نرمين لان تاثير ماري مكنش قوي عليك لدرجه انك تنسي نفسك
عمر: انت عرفت ازاي اني نمت مع نرمين وبنتها
عز: اخر مره تسال سوال دا انا محدش يسالني بجيب كلامي منين
في لحظه ديه افتكرت كلامي مع نجلاء لما قولتلها نفس الجمله واضح ان اللعبه الي انا كنت زعيمها بقيت مجرد عروسه فيها دلوقتي
عز: وماله لما تبقي عروسه مش فاهم ما لازم تجرب احساس العروسه عشان متوصلوش تاني
انا في دماغي: احا هو بيقراء الافكار ولا ايه مين الراجل دا
عز: ريح نفسك انا بقرا البشر يا عمر مش الافكار تفكيرك لسع ساذج وصغير بدري اوي عليك دخول اللعبه ديه
عمر بغضب: انت عايز مني ايه فهمني
عز: وطي صوتك واياك تزعق تاني انت الي عايز مني مش العكس عايزني اساعدك موافق بس اديني سبب مقنع يخليني اساعدك
عمر:بس انا مطلبتش منك اي مساعده انا اساسا معرفكش
عز: مش ضروري تعرفني المهم انك عايز مساعده بس لازم تديني سبب مقنع عشان اساعدك
عمر: عشان انا غبي وقعت نفسي في متاهه مش عارف اخرج منها وبقي تايه ومش عارف اعمل ايه
عز: وانت عايز تخرج من المتاهه ديه ولا حابب تفضل تايه
عمر: انا جيت المكان دا عشان اكل عيش اشتغل واقبض فلوس في اخر الشهر زاي اي موظف لا عايز انيك ولا اعرف ستات ولا ادخل في لعبه الغريبه بتاعتكم ديه انا مليش اي علاقه بيها انا عايز ارجع لحياتي تاني
عز:ماشي هترجع لحياتك بس تعمل الي هقولك عليه بظبط ومتتسرعيش عشان نلحق اختك الصغيره
عمر: اختي الصغيره مالها ومال الموضوع دا
**********************
في القاهره
نجلاء: انت يا زفت يا الي اسمك ناصر بتعمل ايه كل دا عندك
ناصر: ما تهدي يا متناكه في ايه بظبط الصور بس قوليلي هتستفيدي ايه لما صورتي حته العيله ديه
نجلاء: عشان احنا مش هنعمل حاجه الصور ديه هتروح لصحاب محمد في مطروح وهما الي هيفشخوا الشرموطه الصغيره المهم انت تكون مجهز الشقه بالكاميرات وبعد ما الموضوع يتم تختفي عشان عمر مش هيرحم حد بعد ما يحصل في اخته كدا
ناصر : وانتي مش خايفه انه ينتقم منك او يكشفك
نجلاء: ساعتها هيقولوا ان الواد لسع بعد الي شاف اخته عليه وكمان هيفضح نفسه يقول ايه انه كان بينك مرات عمه وبنت عمه الي هما في مقام امه واخته يبقي هو الي بيدمر نفسه بس انا متاكده انه هور علي زمايله في شغل الاول واحنا هنوصله ليهم يخلص عليهم يتسجن يخلصوا عليه استريحنا منه بدري وبعدها هكشف انه كان بينيك بنتي وفتحها ويبقي اشوهه سمعته بعد ما مات وامه تنكسر خالص وابوه يبقي بتاعي واقدر اركب العيله كلها
ناصر: يخرب شطانك يا وليه دا انا سامع ابليس وهو بيسقفلك ايه الدماغ ديه طب وتنفيذ امتي
نجلاء: قريب متقلقش
*****************
في فيلا نرمين
سمر : مالك بس يا ماما متعصبه كدا ليه ما عادي عمر يختفي شويه
نرمين: لكن مش بشكل دا اخر حاجه اعرفها عنه انه كان قاعد في الكافيه مع علي لكن بعد كدا الرجاله الي كانوا بيرقبوا وهو كلهم اختفوا يبقي اكبد في حاجه حصلت
دخل عدنان ومعاه علي
عدنان: علي اهو يا ماما انا هروح اشوف جاسر فين اكيد خد خبر منهم بالي حصل في سكن
نرمين: روح انت يا عدنان ؛ عمر كلمك ليه يا علي
علي: قالي انه شاكك ان في حد بيجسس علينا وكان بيسالني علي ماري
سمر: يوووو هو مش هيبطل يدور ما انا قولتله ان مفيش اي واحده اسمها ماري شغاله عندنا
نرمين: مش هيبطل عمر زكي جدا ومساله الشبح ديه مش هتخيل عليه بساهل
علي: اومري يا هانم انضف
سمر بعصبيه: انت اتجننت انا لو عرفت انك قربت لعمر او لمست شعره واحده منه هقتلك سامع
نرمين بزعيق : سمر اقعدي ساكته ومسمعش صوتك عمر مش اغلي من الي كانوا قبلوا متخليش كسك هو الي يحركك
علي متقربش لعمر لحد ما اقولك لازم كل حاجه تمشي زاي ما احنا مخططين بظبط قولي صور البت اخته وصلت للعيال في سكن ولا لسه
علي : كل حاجه تمت زاي ما امرتي يا هانم جماعه في قاهره شغالين زاي ما احنا مخططين بظبط رغم انهم ميعرفوش حاجه
سمر: الكره والغل والحقد بتخليك تفكر في طرق كتير اوي للاذي
نرمين: بس اعترف نجلاء ديه دماغها الماظ بفكر اضمها لينا
سمر: ما انتي فكرتي في عمر واديكي دلوقتي عايزه تخلصي منه
نرمين: عمر مش هخلص منه عير لما استفيد منه لاقصي درجات وبعد الي هيحصل في اخته تحكم فيه هيكون اسهل بمراحل
سمر: بس البنت مش صغيره يا ماما علي الفتح يعني ممكن تموت
نرمين: لا متقلقيش انا متاكده انها هتموت ودا الي هيخلي عمر يبقي عايز ينتقم منهم وانا الي هوصله لرقابهم ولما دا يتم هيبقي ملكي واقدر احركه براحته
علي: معلش يا هانم ممكن سوال
نرمين:اسال!!
علي:, هو حضرتك ليه مصممه علي عمر اوي كدا يعني ايه المميز فيه انا لحد دلوقتي شايفه زاي اي حد فينا
سمر بخبث: انت غيران منه ولا ايه يا علي
علي: لا يا سمر هانم بس انا مستغرب
نرمين: عشان عمر خفيف يا علي عنده سرعه رد فعل مش عندك بيقدر يشوف حاجات انت مس واخد بالك منها زالاهم انه لسه عوده طري يعني اقدر اشكله براحتي لكن انت نشفت واي خبطه فيك يا اما تكسرها يا تكسرك وكدا او كدا انت مبقتش تقدر تفيدي في كل حاجه زاي زمان حافظ بقي علي الي فاضل في مكانك
علي بغضب مكتوب : امرك يا هانم
علي في سره: اما وريتك يا عمر الكلب انا هخلص عليك بايدي
ومشي علي وخىج من الفيلا وركب عربيته وقال سواق يطبع علي الجبل
**************
في فيلا عز ***
عمار: تفتكر ايه الي هيحصل يا عمر في الايام الجايه
عمر: مش مهم ايه الي هيحصل المهم نتيجه ونتيجه لازم تكون موتهم من غير ما حد من عيلتي يتمس بسوء
اميره: متقلقش يا عمر اختك هتكون كويسه انا متاكده وبابا طمنك ومدام هو هيدخل يبقي مفيش قوه تقدر تهوب ناحيه اخواتك صدقني
عمر: انا صابر يا اميره بس لحد دلوقتي مش فاهم انا هفضل موجود هنا اعمل ايه
عمار: مش مهم تعمل ايه هنا المهم تحهز عشان الي هيتعمل هناك
عمر لا متقلقش كل حاجه هتخلص زاي ما احنا متفقين بقولك ايه با عمار ما تروح تشوف عز باشا فين اكيد عايزك
عمتر بخبث:وماله بس خد بالك انا قريب ها قريب
عمر: ماشي يا عم غور بقي
اميره: هو قي ايه بظبط؟!!
عمر:لا متخديش في بالك انا بس كنت بهويه عشان اعرف اكلم معاكي براحتنا
اميره: نكلم براحتنا في ايه
عمر: انا عايز افهم حاجه هو انتي ليه بتعملي كل دا معايا ومتقوليش عشان نرمين وعلاقتك بيها انا شوفت حاجات كتير الفته الي فاتت خلت مخي يشت بس الي انا متاكد منه ان مقابلتنا علي الكورنيش مكنتش صدفه
اميره: انت عايز توصل لايه بظبط
عمر:, عايز اوصل للي جوا قلبك ممكن
اميره:, الي جوا قلبي ملكي ومحدش ليه انه يعرفه وكمان انا بخاف من الي زيك
عمر: الي زاي ازاي يعني
اميره: الي عايشنها بطول والعرض وبيعرفوا بنات كتير ومش فارق معاهم حاجه اصل مدحت اخويا كدا رغم ان بابا حاول كتبر بقوم سبوكه لكن معرفش وانا مش ناقصه مدحت تاني في حياتي
عمر:انتي فكراني فلاتي وبتاع نسوان وخاربها
اميره: دا الواضح انت مش شايف وقعت نفسك في ايه بسبب تفكيرك في جنس
عمر: يمكن يكون عندك حق بس انا مش دايما كدا مش دايما بفكر في الجنس والستات
اميره مش مهم انت بتفكر في ايه المهم انت ناوي علي ايه والي انت ناوي عليه يخصك انت بس بعد اذنك لازم امشي عشان صحابي مستنيني
بمجرد ما خرجت انيره لقيت شاب دخل عليا الجنينه كان تقريبا عمره تلاتين بس جسمه حلو طول بعرض قولت يمكن دا حد من الجردات لحد ما لقبته قعد علب تربيزه معايا
امجد: مالك يا عمر مستغرب كدا ليه
عمر: لا مفبش حاجه تقدر تخلينب استغرب دلوقتي بس انت مين
امجد: انا يا سيدي ابقي امجد عز *** اخو اميره الكبير عارف اننا متقبلناش الايام الي فاتت بس انا كان عندي شغل مهم لازم اخلصه
عمر: اهلا بيك يا امجد بس قولي في بقي مدحت عشان يبقي العيله كملت
امجد: هتشوفه في يوم متقلقش
عمر: هو انا هفضل هنا قد ايه انا بقالي اسبوع مخرجتش من البيت دا وكل يوم تدريبات اعرب من بعض هو انا في جيش
امجد: هتفهم لما تخرج بره قيمه الي انت بتتعلمه دا انا سمعت انك بتحب العلوم يا عمر وانت كمان مؤلف
عمر: اه في مشكله في دا
امجد : لا مفيش بس انا استغربت من الي سمعته عنك وانك بتعرف تشوف المسقبل هو الكلام دا بجد
عمر: تكيد لا محدش يقدر يشوف المستقبل لكن انا بحط احتمالات منطقيه علي اساس الاحداث الي بتحصل عدد كبير جدا من الاحتمالات اكيد هيحصل شويه حاجات من توقعاتي
:وكنت بتعرف الي بيحضل بنسبه قد ايه
كان عز باشا هو الي قال كدا
عمر: يعني 90% تقريبا
عز: نسبه كويسه كدا وهتفيدك عشان بكره هترجع السكن وخد بالك عشان محدش هيسيبك في حالك هناك وخصوصا وهما خلاص بدأوا ينفذوا فعلا
عمر: ينفذوا ايه
امجد: محمد ابن عمك نزل القاهره انهارده اجازه يومين وهيرجع بعد بكره عشان كدا انت لازم ترجع السكن
عز اطلع اوضتك ورتب افكارك كلها ولما تحس انك جاهز عشان تخرج قولي
طلعت واوضتي الي عز باشا خصصها ليا في بيته وقلفت الباب عليا
الحوار الحاي بيني وبين نفسي
عمر: الموضوع غوط اوي الاول كانت مرات عمي ومصايبنا وكرهها لينا وفجاه القي نرمين وبجنانها وعز الي لحد دلوقتي معرفش هو عايز مني ايه ولا هيساعدني ليه بس مينفعش افضل مشوش قمر بقيت في خطر كبير ومينفعش اسيبها كدا لوحدها
عقلي: دلوقتي بتفكر في كل دا ما انا يا اما حذرتك من تهورك وطيشك شوف بقينا فين ويا عالم نرمين هتعمل ايه لما نرجع
عمر: بقولك ايه مش ناقصه تهزيق عندك كلمه حلوه قولها معندكش تخرص وتسيبني في الي انا فيه
علقي :طب تعالي نقعد ونفكر في كب حاجه واحده واحده وهنلاقي حل دلوقتي نحلاء عايزه تخلص منك ومن اختك عشان تكسر ابوك وامك وتخلي علي ابن عمها ينيك امك وهي توقع ابوك وتسيطر علي العيله كلها صح
عمر: اه صح و اكيد الحركه الي عملتها اكبد عشان تصور اختي وتبعت الصور لمحمد عشان يوريها لعادل و ونيس وعاطف
عقلي: ولما دا هيحصل هيكون اغرائهم احسن ويبقي ديه فرصه الي تخلص بيها من قمر سواء اغتصبوها وخرجت سليمه او ماتت من النزيف
عمر:وانا مش هسكت وساعتها هخلص عليهم كلهم وادخل السجن او هما يقتلوني
عقلي: او ممكن تمون بتفكر في انها تفضحك في العيله وتستغل انك كنت بتنيك بنتها وتقول العيله وساعتها عمك يقتلك ابوك يكسر وعمك كمان يتسجن وساعتها تقدر تنخور في العيله عشان تدمرها نهائي
عمر: كل الاحتمالات وارده بس هنا كل الخيوط دخلت في بعض لما نرمين قررت تدخل وتستغل كره مرات عمي عشان تسيطر عليا وهنا هي بدات بوجه اللعبه كلها من غير ما حد يعرف
عقلي: بس حنا وصلتنا لحاجه ممكن تساعدنا وهي علاقه عادل باخته وبنتهم ممكن نستخدم دا
عمر: انت اهبل بقي انت ناسي الي قال دا يبقي عبدو وعبدو طلع هو المسؤول عن تطوير نظام تكنولجي لنرمين يعني ممكن يكون كل دا لعبه عشان يحسسنا اننا اقوي ونغلط وساعتها نحتاج مساعدتها ونفضل تخت ضلها
عقلي: عندك حق رغم ان عادل كان خايف لما دا حصل بس مستبعدش ان عادل نفسه يكون شغال معاها كل شئ دلوقتي وارد طب طب وعز تفتكر مساعده لينا ديه ايه سببها
عمر: يمكن يكون بيتبع نظام عدو عدوي صديقي بس ايا كان الي يقدر يدخل ويركب كاميرات في بيت حد وهو موجود يبقي شخص جرئ اوي لدرجه انه يعمل اي حاجه
عقلي: وتفتكر نرمين متعرفش ان في كاميرات في بيتها
عمر: اكيد عارفه بس سايبه عز يتفرج عليها بس عشان يوصل لاحساس السيطره وبعد مظا يضربه
عقلي: والي زاي عز دا يضرب فين اساسا دا لا حامي نفسه في كل حاجه نفسه وشغله وبنته وابنه الكبير الي اسمه امجد شبهه اساسا
عمر:بس نسيت مدحت كلام الكل عنه أنه صايع وفلاتي وبيعمل بدل المصيبه الف تفتكر ان مدحت مش نقطه ضعف لابوه
عقلي : اساسا ليه نفكر في اذيه اي حد من عيله عز *** دول ناس طيبين جدا وغير كدا مش هنعرف نعمل حاجه انت مش شايف ترسانه الاسلحه الي عايشين وسطهم دول يبلعونا
عمر: عز *** هيجيلو يوم ويغدر وانا عارف هو ساعتها هعمل ايه
عقلي: بتفكر في الي بفكر فيه
عمر:, تصدق انا عرفت مين المسؤول عن تخلف الي بيحصلي انت اهبل ما انت عقلي الي بفكر بيه اساسا
عقلي : اه نسيت معلش بقي يا عمر ضغط كبير عليا اليومين دول وانا بدات اهنج
عمر: لا صحصح كدا معايا وفكرلنا ازاي ممكن نخلص من كل المصايب ديه
فضلت ساكت شويه انا وعقلي لعايه ما سمعته
عقلي : بس لقيتها عرفت هنعمل ايه بس لازم نتاكد من حاجه الاول
عمر: حاجه ايه
وبعد مناقشات كتيره بيني وبين عقلي خرجت لعز باشا وقولتله اني جاهز وخرجت وركبت عربيه مع عمار و وصلني قدام المطعم واول ما جاسر لمحني جه جري عليا
جاسر: عمر انت كويس كنت فين كل دا اختفيت فين قولي دا كل كان هيجنن عليك طول الاسبوع الي فات ونرمين كانت هتموت من رعب عليك
عمر: متقلقش يا مستر جاسر انا بخير هبقي احكيلك كل حاجه بعدين
وسبته ودخلت لقيت الكل لابسين اليونفورم بتاع شغل وفي زباين افتكرت اني لما اختفيت كان فاضل يوم واحد بس علي فتح المطعم طبعا اول ما عادل وونيس شافوني جريوا عليا وكانوا عايزين يسالوني كنت فين لكن مدلهومش فرصه ودخلت المطبخ لاني كنت عارف اني هاخد كلمتين من شيف احمد فقولت انجز الموضوع عشان اشيله من دماغي وفعلا اول ما دخلت لقيت شيف احمد وعاطف وكل الي في مطبخ باصوا عليا
شيف احمد: كلو يرجع لشغلوا اهلا بالباشا اخيرا شرفت حد قالك انك شغال في تكيه تروح وتيجي وقت ما انت عاوز انت لسه قاصر واي حاجه هتعملها احنا الي هنشيلها كنت مختفي فين كل دا
عمر بهدوء: طب ممكن اكلم معاك علي جمب شويه من غير ما حد يسمع
احمد اخدني ودخلنا المخزن
احمد: كنت فين كل دا انطق
عمر: كان عندي شويه حاجات مهمه لازم اخلصها ومكنتش ينفع تتاجل
احمد: والشغل يولع مش كدا اسمع ياض انا مش هستحملك اكتر من كدا ومسكني من رقبتي وضغط عليها قومت مديت ايدي ومسكت ابهام ايظه الي بتخنقني ورجعته لورا جامد فرجع وهو ماسك صباعي من الالم مركزش غير وايدي كانت بتسلم علي خلقته
عمر:, شغل الساديه الي بتعمله في عيالك دا مش معايا يا كسمك واظبط عشان مقلبش علي الوش تاني وافعصك وسبته وخرجت من المخزن والمطعم كله وقبلت جاسر وهو واقف برا المطعم
عمر: انا بكره هرجع الشغل وانزل شفت مسائي وهشتغل في المطبخ كنترول ومش عايز اي مناقشه في الموضوع
جاسر : طب ونرمين اقولها ايه عن غيابك طول الفتره ديه
عمر: متقولش هي لما تعوزني تكلمني سلام
وسبته ومشيت ورجعت علي سكن واول ما دخلت السكن بقيت ببص حوليا ملقتش حد خالص فدخلت علي اوضه بتاعتي لقيت شنطتي منعكشه عرفت ان في حد كان بيفتش فيها بس حد همجي اوي لغايه ما لقيت ايد اتحطط علي كتفي في ثانيه كانت ايدي عليها ولوتها ولما اديرت لقيته عبدو فسبته
عمر: يخرب بيتك خضتني
عبدو: انا الي خضيتك ولا انت الي كنت هتكسر دراعي
عمر:, معلش بقي يا عبدو قولي حصل اي جديد وانا مش موجود
عبدو:خد انت هنا انت كنت فين طول الاسبوع الي فات دا احنا قلبنا عليك الدنيا وكنا هنبلغ البوليس بس مستر جاسر قال لا ونرمين البيت عندها مقلوب من ساعه ما اختفيت
عمر:,كل دا انا متوقعه المهم في حاجه مهمه تمت عند نرمين
عبدو: اه علي شكله ناويلك علي شر لان نرمين هزقته وقعدت تعظم فيك وبعد ما خرج كلم حد وطلع علي جبل ومن ساعتها وهو هناك مخرجش محدش يعرف هو فين ولا بيعمل ايه
عمر:, مع اني كنت حاطط امل عليه بس واضح انه غبي المهم انا عايزك تخترق جهاز بتاع نرمين وتاخد من عليه كل الملفات وتجبهالي
عبدو: انت ناوي علي ايه بظبط
عمر:, ناوي اهد المعبد علي اصحابه نرمين عايزه تقتلني وانا مش هستناها
عبدو: بلاس يا عمر الست ديه شرانيه وممكن تعمل فيك حجات مش تمام
عمر: هو محمد فين صحيح مشوفتش لا في المطعم ولا هنا
عبدو: محمد نول اجازه انهارده يومين عشان جدك تعب في القاهره
عمر: كويس خلي في حد جمبهم شويه اليومين دول وانا هبقي انزل قريب
عبدو: تنزل فين يا باشا دا انت هيطلع ميتين الي جابوك بسبب اختفائك دا وعاطف راح قدم فيك شكوي في شئون القانونيه للشركه
عمر: ولا هيقدروا يعملوا معايا حاجه غير الرفد
عبدو: وهو رفد حاجه سهله كدا
عمر: هاخد حسابي وانزل القاهره وهناك بقي ابقي اشوف شغل تاني لكن ااشكره متقدرش تتصرف معايا باي شكل لاني قاصر وتحت سن العمل في شركات يعني هما الي يروحوا في داهيه
عبدو: انت مالك جاي بايعها كدا ليه يا عمر انت كنت فين بظبط
عمر: كنت في الفراغ وسبته ونمت وهو ينده ويهز فيا ولا حياه لمن ينادي كنت عارف كويس ان كل كلامي وصل لنرمين وعارف برضوا ان عبدو مش هيجيلي اي حاجه تخص شغلها المهم فضلت نايم مفتح عين ومعمض عين كان دا تدريب عمار ليا طول الفتره الي فاتت اني انام وانا واعي لكل حاجه حوليا موصلتس لمسوي كويس توي لكن علي الاقل بقيت اقدر انفذ الموضوع دا معرفش كانت الساعه كام لما حسيت برجل دخلت اوضه عليا وان في حاجه فوق دماغي فتحت عيني واتحركت من فوق السرير بسرعه كانت سكينه والي ماسكها عاطف
عاطف : بقي فاكر نفسك هتهرب مني يا خول انا هعرفك بقي معنب الرجوله
عمر::لا دكر وتعجبني هات اخرك
وهجم عليا وهو في ايده سكينه لكن فديته وضربنه مفس ضربه عمار ليا اول مره علي الكورنيش ضربته عند قفاه بس تحت شويه الواد اتكوم
في الارض خرجت بره لقيت الكل ساعتها الكل اترعب لما لقوني خرجت ومفيش حتي خدش فيا
ونيس:لا راجل قدرت علبه لوحدك وانت نايم كمان
عمر: ما الي يقعد ما اوساخ زيكوا لازم يبقي مفتح عين ومغمص عين وسبتهم ونزلت وروحت علي الكورنيش وفضلت صاحي بتمشي لغايه ما خبط في واحد ساعتها فوقت شويه عشان الكورنيش بقي مليان بشر فقعدت مكاني وانا عمال اراجع الي هعمله في دماغي ولما الساعه7 قربت روحت السكن استحميت وغيرت هدومي ونزلت روحت المطعم ودخلت المطبخ كل كان باصصلي الا عاطف واحمد نفضت لكل حاجه وفضلت مكمل شغلي وكان هو دا الحال لمده شهر ابقي نايم وانا فايق لكل حركه حوليا وانول الكورنيش الصبح ارجع البس هدومي اروح شغل لا حد بيكلمني ولا يتعرضلي حتي عبدو الي مكنتش بشوفه كتير لانه كان شفت صباحي لحد ما بهد يومين محمد رجع لكن كان باين انه مبسوط اوي ومتحمس وكان دايما يكلم مع عادل و ونيس في اوضه لوحدهم ورجع نزل اجازه تاني مرتين ونزوله المتكرر دا خلاني قلقان بس قولت استني
وطبعا نرمين مبطلعتش رن عليا هي وسمر وعدنان لدرجه ان سمر جاتلي المطعم وفضلت تعيط جامد اوي وبتقولي انها مش عايزه تبعد عني ولا تسبني واني مينفعش ابعد عنها بعد ما علقتها بيا والكلام دا
عمر:, عايزه ايه يا سمر انا مس فاضي
سمر:, يبقي انت زهقت مني معقوله يا عمر تسبني ليه انا عملت ايه انت من ساعه ما نكت امي بطريقتك العنيفه ديه واختفيت ورجعت تظهر انا حاسه انك متغير حصل ايه فهمني
عمر: عايزه تتناكي من زبري واشبعك لبن يا متناكه وروحت مسكت كسها جامد الي كان تفاصيل كسها باينه اسااس بسبب بنطلون الجلد ديق لي لابسه
سمر: ااه نفسي اوي يا عمر انت وحشتني بجد
عمر:انا موافق بس علي شرط تحطي الشريحه ديه في جهاز نرمين
سمر: فيها ايه الشريحه ديه
عمر: الشريحه ديه هتمسح كل حاجه ليها علاقه باختي علي حهاز امك
سمر اترعبت لما سمعت كلام دا
عمر: هتسمعي الكلام ولا فركش كل حاجه
سمر: حاضر هنفذ كل الي تامر بيه يا دكري
طبعا اخنا كنا في شارع ورا المطعم شارع دا كان فاضي دايما ومضلم يعني محدش يقدر يشوفنا فيه
عمر:وعشان اشجعك علي مهمتك ديه اكتر هديكي هديه صغيره
وقومت بايسها من شفايفها براحه اوي و رمانسيه وايدي دخلت جوا بنطلون بتاعها وبقيت بلعب جامد في كسها وادخل صوابعي جواه بنت الشرموطه مكنتش لابسه كلوت تخت البنطلون بكانت حركتي سهله وايدي تانيه بقيت بتقفش في بزازها وكسها عمال ينزل افرازاته علي ايدي لحد ما غرقتها وهنا بدات افرك زنبورها براحه اوي وكانت قربت تجيب شهوتها قومت شيلت ايدي من البنطلون وبعدت عنها
عمر: ديه تصبيره بس عشان تفتكريني وقومت لحست عسلها الي علي ايدي
عمر:, لسه طعمك عسل يا سيمو اوعي تلمسي كسك عشان لو اتلمس هعرف انا عايزك تفضلي هايجه كدا لحد بكره
وسبتها ورجعت المطعم وانا بظبط هدومي وبمسح شفايفي وكملت اليوم وتاني يوم العصر وانا علي الكورنيش لقيت تلفون الي عز ادهوني بيرن عليا
عمر:الو با عمار
عمار: برافو يا عمر كل حاجه تمام وكل بيانات الي علي جهاز نرمين بقيت معانا
عمر:, طيب يا سيدي الف مبروك كدا انا نفذت الحزء الخاص بيا فاضل انتو
عمار: متقلقش احنا مش بنخلف ابدا بكلامنا ؛طيب خلاص استني يا عمر اميره بتقولك انت اواي حطيت الشريحه في جهاز نرمين وقالي بصوت واطي شكلها غيرانه
عمر:قولها متقلقش انا شكلي كدا هتوب بعد الي حصلي دا كله
وقفلت السكه وانا بتمطع كدا اول جزء في الخطه اتنفذ ورجعت السكن في معادي ملقتش محمد قولت يمكن نزل الشغل بدري فليست ونزلت المطعم لكن ملقتوش في المطعم عرفت انه اكبد اخد اجازه فروحت لجاسر
جاسر: كويس انك جيت يا عمر خد يا سيدي 1500جنيه مرتبك امضي هنا بالاستلام ومضيت في الكشف جمب اسمي
ودول بقي يا سيدي هديه من نرمين واداني ظرف فيه 15000 جنيه نرمين مستنياك بكره وبتقولك متتاخرش عشان هي كدا هتزعل
عمر:, وانا مقدرش علي زعلها بس انا عايز اخد اجازه اهلي وحشوني اوي عايز ازورهم والكل بياخد اجازات
جاسر : لا انت لا استني كدا اسبوع وبعدين خد اجازتك
عمر: اشمعني يعني اسبوع
جاسر: عشان عادل و ونيس اخدوا اجازه وكدا بقي فيه قله في موظفين معلش اتعب اليومين دول
عمر: ماشي هستحمل يا جاسر وهبقي اروح لنرمين بكره بس مش هشتغل انهارده عشان افك عضمي واجهزلها
جاسر : براحتك يا عمر
وسبته و رجعت علي سكن وحطبت هدومي في شنطتي وطلعت علي موقف السوبر جت
*****************
في القاهره
محمد: يا بنتي مالك خايفه كدا ليه مش انا قولتلك مش هنتاخر
قمر: لا يا محمد وكمان انا مش بحب اخرج من غير ما اقول لماما
محمد:, مفيش وقت يا بنتي الفيلم هيبدا يلا بينا وكمان انتي معايا يعني مفيش خوف يلا بس
قمر:, حاضر
ومشي محمد وقمر و هما بيتحركوا في تليفون جه لمحمد خلاه وشه يقلب ويرجع علي البيت جري
**************************
في بيت ناصر
كان ناصر في المطبخ وقاعد بيجهز الوسكي والمزات عشان سهره نيك قمر وعادل و ونيس وعاطف قاعدين برا علي نار
عاطف : جرا ايه يا عم ناصر في ايه هي المصلحه كل دا لسه مجتش
عادل : اخيرا هننتقم من ابن اللبوه الي اسمه عمر دا انا هفشخ كس امه فشخ
ونيس: كس اخته بقي يا كبير ههههههه
ناصر : واضح انكم بتحبوه اوي
عاطف بغل :, اوي اوي وحياتك
ناصر اشربوا اشربوا خلينا نعلي الدماغ لحد ما خول والشرموطه الصغيره يجوا
وصبلهم كاسات وسكي و شربوا كلهم
**************************
في نفس الوقت في مرسي مطروح
عمر: انا قولت اجي اقعد هنا احسن بكتير من الي السكن المقرف دا
نرمين: اخيرا يا حبيبي حنيت عليا وحشتني اوي يا عمر
وراحت بيساني جامد اوي من شفايفي كل دا قدام عدنان وسمر
عدنان: ايوه يا عم مدلع بس ليه كدا يا عمر ليه تقطع بينا كدا طول الفتره ديه
عدنان : معلش يا عدنان بس كان لازم اقرص ودنكوا شويه عشان تعرفوا اني مش زاي اي حد صحيح امال علي فين
سمر: مختفي بقاله شهر ونص ومحدش يعرف عنه حاجه خالص
عمر: فعلا **** يرحمه بقي كان واد جدع
الكل انصدم في اللحظه ديه
نرمين : انت بتقول ايه علي مات
عمر:اتقتل عيب تقولي مات ديه
عدنان: ازاي
عمر : معرفش ناس ولاد حرام طلعوا عليه في جبل سبتواه واقلواه وفي اشاعه انهم اخدوا جثته شرحوها
سمر : مين الي عمل كدا انطق مين
عمر: انا يعني كنتي عايزه يقتلني عيب يا سيمو
وبصيت في ساعتي علي العموم جه الوقت المناسب يلا سلام
ورميت ازازه كان فيها سائل كدا اول ما انكسر طلع بخار جامد انا كتمت نفسي وجريت وخرجت من الفيلا وكانت في عربيه مستنياني ركبتها ومشيت بسرعه وكان في عربيات شرطه كتير رايحه ناحيه بيت نرمين واحتا عند باب القريه سمعناه صوت ضرب نار
عمار: اهدي كدا خلاص كل حاجه خلصت
عمر: فعلا فكره محلول هلوسه دا احسن بكتير
عمار: التقرير هيكتب انهم حاولوا يقاوموا أثناء القبض عليهم وحصل تبادل لاطلاق نار سهله خد بالك يا عمر لازم نلحق قمر عشان مرات عمك هتنفذ الانهارده انا بعت الرجاله عشان يجيبوها وكدا يبقي احنا نفذنا كل الي اتفقنا عليه
فضلت ساكت وانا باصص علي منظر البحر وانا مبتسم كانت لحظه جميله اوي وانا حاسس بان كل شئ اخيرا انتهي
مخرجتش من سرحاني غير علي صوت عمار وهو بيصرخ وبيقول: بتقولوا ايه لقتوهم مقتولين ازاي طيب اخرجوا من المكان فورا يلا وسيبوا كل حاجه زاي ما هي واول ما تبقوا في امان بلغوا البوليس يلا
عمر: بتزعق ليه
عمار: لقوا عادل و ونيس وعاطف وناصر ميتين في شقه ناصر
عمر: طب وماله
عمار: انت ليك يد في الي حصل
عمر: اطلع بينا علي القاهره وهناك هتعرف كل حاجه
طلع عمار بينا علي القاهره وكان بيسوق بسرعه جنونيه بس كان محترف بصراحه وصلنا قاهره في تلات ساعات بس ولما وصلنا قولتله يطلع علي ستار باكس في زمالك طلع بينا وركن ونزلنا واول ما دخلت لقيت علي بيشاورلي
روحتله وحضنته جامد اوي وعمار جه سلم علي علي وقعدنا
عمار: ممكن افهم في ايه بظبط
بصينا انا وعلي لبعض وضحكنا
علي : طيب يا سيدي نرجع فلاش باك ليا الاول
بعد ما خرجت من عند نرمين في يوم اختفاء عمر اتاكدت انها مساله وقت ونرمين هتخلص مني يا اما سجن يا اما القتل فطلعت علي الجبل لناس عرباويه حبايبي في مطروح وهناك قبلت شيخ رشوان شيخ القبليه واتعهد انه يحميني من شر اي حد يقربلي مقابل اني اساعده ياخد الاثار الي في مخزن نرمين واتفقنا مع بعض علي كدا وطلبت منه يراقب سكن بتاع عمر عشان اكيد هيظهر وفعلا بعد اسبوع ظهر عمر وكان لازم اتواصل معاه وفي اليوم رجوعه فضلت تحت البيت لحد ما لقيته نزل الفجر مشيت مراه واخد بالي ان في ناس بتراقبه كلمت شيخ رشوان وطلبت رجاله وفعلا بعت رجالته خلصت من مراقبه وعمر بيتمشي علي الكورنيش خبط فيه واديته موبيل عشان يقدر يكلمني عليه مخصوص من غير ما يكون عبدو راكب تلفون عمر لحد ما عمر قعد يومين وكلمني وهنا حكالي علي كل حاجه واتفاقه مع عز باشا واني لو قدرت اساعده في انه يوصل لرقبه نرمين يبقي دخلت دايره عز باشا وكسبت روحي واماني وسمعت خطته الي كان اهم جزء فيها ان نرمين تعرف ان عمر خلاص بقي ناوي علي الغدر وانا في اليوم الي عمر ادي لسمر الشريحه دخلت فيلا نرمين وحطيت فلاش سحب الهارد كله وبعد كدا حطيت الفلاش في جيبك يا عمار من غير ما تحس انت اه راجل جامد وصعب حد يقربلك بس مكنتش هتشك ابدا في راجل العجوز الي كان بيتمسح فيك طالب الصدقه هههههههه
عمار: احا يعني انت ممشتش علي خطه عز باشا وعملت كل دا من غير ما نعرف
عمر: اكيد لان نهايه الي عز باشا كان عاوزوا مكنش هيخليني اوصل لطريقه احمي بيعا اختي
عمار : انا وعدتك اني هحمي عيلتك
عمر: بس مجبتش سيره اي حاجه تخص الصور والفيديوهات الي اتخادت لاختي وكان دا هيكون ردك عليا عشان كدا لازم اتصرف
تعب اكتر من سنتين كان هيروح هدر بسبب حربكم بس عارف ايه احسن حاجه طلعب بيها من وراكم معرفتي بعلي
عمار: عملت كدا ازاي وايه علاقتك بقتل العيال ديه
عمر : لا انا بقي هرجع فلاش باك طويل شويه من حوالي سنه ونص او سنتين
فلاش باك
كنت قاعد في شقتنا بلعب علي كمبيوتر لحد ما لقيت جرس الباب بيرن قومت فتحت لقيتها نور بنت عمي وكانت بتعيط
عمر: نور مالك في ايه فهميني بتعيطي ليه
لقيتها جريت حضنتني وبقيت بتعيط جامد
دهلتها وقفلت الباب
نور: تعالي ندخل اوضتك مش عايزه حد يسمعناه
عمر: طب تعالي ودخلنا اوضتي وقفلنا الباب
نور: عمر امي عايزه تدمر العيله وتدمرنا كلنا
عمر: تدمر ايه بس وتعمل ايه اهدي يا نور انتي من ساعه اخر مره كنا في البلد وانتي مش طبيعيه وكنتي بتعيطي جامد جدا ومحدش عارف فيكي ايه قوليلي انا اخوكي
نور: نهي حاولت تقتلني بعد ما شوفتك وانت زانقها في بير سلم عندهم وقولت لامي وساعتها مارست معايا السحاق هي ونرمين بنت عمتك وعرفت ان امي بتخون بابا مع علي ابن عمها ومتفقه معاه ان عمي علي يحاول يقرب لطنط نورا عشان ينكها وماما تغوي بباك عشان تسيطر عليه وعايزه تقتلك او تخليك تدخل السجن
انا ساعتها مكنتش مستوعب الكلام الي هي بتقوله صدمه ورا تانيه خلتني خلاص مش قادر اتصور كم المصايب وكم الشر الي موجود حوليا
عمر: وانتي مقولتيش الكلام دا لابوكي او لجدك ليه
نور:محدش هيصدقني يا عمر وماما ممكن تقتلني ديه حابت واحد عشان يغتصبني علي سريري وصورتني وهددتني لو كلمت هطلع الفيديو وهبان كذابه وخلت محمد اخويا يتناك من رجاله امي مستعده تدمرنا كلنا بس عشان تحقق الي هي عايزه انا خايفه اوي يا عمر
عمر: وليه مقولتليش دا من بدري ليه
نور: عشان امي اتفقت مع نهي انها تعمل انها تقتلني وتفهمني انك انت الي ظبط كل دا وانا كنت خايفه منك اوي لحد ما عرفت ان امي هي الي دبرت دا
عمر: طب اسمعيني انتي تسيبي شقه ابوكي وتنزلي تقعدي مع جدك تحت ومتجبيش سيره الموضوع دا لاي حد مهما كان مين واوعي ابدا حد يعرف اني انا وانتي بنكلم انتي بتكرهيني فاهمه واي حاجه امك تطلبها منك تقوليلي
نور : حاضر
ونزلت نور بسرعه تحت عند جدي وفعلا نفذت الي قالت عليه وانا بدات اعرف كل حاجه بتحصل حوليا ولاني كنت لسه في نظر الكل عيل صغير محدش كان مهتم بوجودي وعشان كدا كنت بعرف كل اسرار وخبايا العيله وبدات اركز مع قمر اختي. اهتم بيها هي وكريم لان هما نقطه ضعفي لحد ما محمد عرفني علي ناصر ولما قولت نور عليه قالتلي ان هو دا الي اغتصبها وان امها ناويه تخلي كل المصايب تحصل عن طريقه لانه دراعها اليمين فقربت لناصر اوي عشان اقدر اعرف هما ناويين علي ايه وروحت اخد نسخه المفتاح الي في عداد وعملت عليه نسخه ليا ولان كان مفتاح صعب يتعنل زايه كلفني كتير بش انا ابويا مكنش بيقولي لا في الفلوس لانه بيثق فيا
لحد ما جينا بعد الموضوع دا بسنه نور جات وقالتلي علي علاقتها بمنير وانها بتعمل معاه سكس فون ودا بسبب ان فتحه طيزها كانت دائما بتحرقها من ساعه ما اتفتحت طبعا اتعصبت عليها وضربتها بس بعد كدا قولتلها انها تنفذ كلام امها بظبط والخطه اتنفذت وعرفت قدام نجلاء ان منير دا بيبتز نور ولازم اخلص منه كلمت جماعخ صحابي وخليت محمد معايا عشان يكون شاهد علي اىخوار ويقول امه وقطعت زبره بجد لاني كنت عايز انتقم منه عشان الي عمله في نور وانه باعها وغواها وخليت محمد يعلق اخت منير عشان اردله القلم وكمان عشان اقدر اخلي محمد يحس برجولته شويه وانه نياك مش متناك بش مفيش فايده وكانت خطه نجلاء انها تقفشني انا ونور وانا بنيكها عشان باقي خطه تكمل كانت ديه المره الوحيده الي نكت فيها نور بجد بس حقيقي استمتعت بكس نجلاء اوي المهم ان بعد سفري حصلت شقلبظات نرمين والعيال الي في سكن متوقعتش للحظه ان نجلاء تستخدمهم وكمان نرمين تفكر تستخدم اختي عشان اكون ملكها روحت خبط الروس في بعض بعد ما علي كشفلي ان عبدو شغال مع نرمين وبيراقبني من بدري قدرت اعرف ان صور اختي اتبعتت ليهم عشان يهيجوا ويتاكدوا ان محمد يقدر ينفذ وانا كنت ناوي اني استعين بصاحبي عشان يهكر جهاز عبدو ونرمين لكن انت واميره ظهرتوا كان القدر حطكوا قدامي ولقبت حد يقدر ينقذني من نرمين وانا افوق لنجلاء ولما رجعت اتواصل مع علي طلبت مته يجبلي اعشاب مخصوصه تدوب في الشرب وملهاش طعم ولما عرفت انهم خلاص هينفذوا ونرمين عايزاني في بيتها وجاسر مش موافق علي سفري اتاكدت ان التنفيذ خلاص قرب اوي سفرت قاهره بسرعه ودخلت شقه ناصر بليل وانا لابس جوانتي ومعايا المفتاح اساسا و انا عارف ناصر بيحط ازايز البيره فين وحطيت جواها الاعشاب وخرجت جري ورجعت علي مطروح منها نرمين متشكش فيا ومنها معايا حجه غياب لو اسمي جه في تحقيق مرات عمي مش مصمونه برضوا ولما محمد كتن واخد نور اختي عشان يوديها ليهم اتصلت بيه وقولتله انهم تقتلوا وبلاش يروح بدل نا يلبس مصيبه فرجع جري اما كنت متاكد ان في سر ورا سفره المتكرر لقاهره ونور اكدلتي دا لما قالتلي ان محمد كان بيحاول يقرب لقمر ويحميها من امه وهنا صوره وضحت وبس يا سيدي اول مره اقتل فيها حد لكن هما يستاهلوا دا
نرجع من الفلاش باك
عمار : اما في حاجات مش فاهمه
عمر: ملكش دعوه هما فاهمين
عمار: هما مين دول
عمر: انت مالك يا عم انت
عمار: طب مفهمتش دلوقتي ايه لازمه شريحه الي انت اديتها لسمر مدام علي خلص
علي: متبقاش غشيم ما عبدو مراقب جهاز نرمين والفلاس الي حطيته بيلغي تاثير الهكر مؤقتا لكن شريكه الي سمر اخدتها ترجع كل حاجه زاي ما كانت وكان محدش لمس الجهاز مع ان في حاجات متغيره
عمار: يا نفوخي طب دلوقتي خلاص انت داخل داخل علب ثانويه العامه ناوي علي ايه
عمر: ناوي علي كتير
وبعد ما قعدنا مع بعض شويه سبتهم ومشيت وروحت وطلعت لنجلاء شقتها ولقيتها قاعده بتولول ومحمد قاعد جمبها خايف
عمر: مالك يا مرات عمي ايه حد مات ولا ايه ههههههههه معلش خيرها في غيرها مع ان مفيش غيرها اصلا
نجلاء : مين قالك دا فيه غيرها كتير اوي يا ابن نورا وانا مس هسيبك غير وانا قتلاك ومشرمطه اختك النجسه
مسكتها من شعرها جامد
عمر: نجاسه ديه لامثالك يا متناكه واياكي تفكري تقربي لعيلتي تاني عشان متلاقيش فضايحك في كل حتي وعني هيطلقك وابوكي هيدفنك وعلي مش هيفكر حتي يقف جمبك اصله واطي زيك غوري
وونزلت سلمت علي جدي وقولتله اني خلاص اخدت الخبره الي نفسي فيها والدروس الثانوي علي الابواب ودخلت الثانويه العامه ومحصلش اي شئ نثير غير ان علي اشتغل مع عز *** وعلاقتي بيه بقيت اقوي بكتير من الاول وعدت الايام وجبت مجموع 80% و مقدرتش احقق حلمي ودخلت زراعه بدل علوم وقدمت في زراعه وكان أول يوم ليا في كليه دخلت لقيت اخر شخص اتوقعه
اميره روحت عليها
عمر: انتي بتعملي ايه هنا
اميره: دخلت زراعه زيك يا سيدي خلصت حوراتك كلها
عمر: يعني شوبه منها
اميره: وناوي علي حورات تانيه بقي
عمر: الكليه هتبقي كلها حورات يلا بينا نشوف محاضراتنا
مين يعرف بقي هيحصل ايه في حياه عم بعد ما دخل الكليه وشاف كل دا وهو لسه سنه صغير