ق
قيصر ميلفات
زائر
انا اسمي احمد عمري حاليا ظ¤ظ¥ سنة من تونس دي حتكون مشركتي الاولى في المنتدى اتمنى تعجبكم القصة
قصتي مع الجنس ابتدت من و انا عندي ظ،ظ¨ سنة و من هناك* اتغيرت نظرتي للناس و الدنيا عموما في سن ظ،ظ¨ كان طولي ظ،ظ¨ظ** و كنت مهتم بجسمي اوي و العب رياضة كتير
عشان كدا جسمي كان جذاب و اصلا انا وسيم في في مظهري
ابطال القصة دي حيكونوا و دي اعمارهم لما بلشت القصة
امي منى ظ¤ظ¥ سنة
ابويا محمد ظ¥ظ*سنة
ملاك اختي ظ¢ظ¥ سنة
*امل جارتنا ظ£ظ¢ سنة و تشتغل مشرفة في مصنع نسيج و هي تشتغل عشان تكون علاقات و تضيع الوقت لان هيا مش محتاجة فلوس و دا عشان* متزوجة من عمو محسن ظ¤ظ* سنة و يشتغل مدير نزل في مدينة سياحية قريبة مننا و هو اصلا من عيلة ثرية
دول شخصيات الرئيسية في قصتنا و الباقي حنعرفهم لما يجي دورهم**
تدت قصتنا لما كان عمري ظ،ظ¨ سنة و كنت فيظ¤* ثانوي (الثانوية العامة )لان حالتنا المادية ميسورة كنا بأدرس في مدرسة خاصة* انا و اختي قبلي و عيلتنا بتسكن في منزل عبارة عن فيلا صغيرة يتكون من طابقين. طابق سفلي فيه غرفة بابا و ماما و المطبخ و حمام كبير وصالة و غرفة الطعام و طابق العلوي فيه غرفنا انا و اخواتي و غرفة الضيوف
في يوم كنت رجعت من المدرسة و دخلت غرفتي أخذت كمبيوتر تبعي و أخذت امارس هوايتي المفضلة و هي تهكير كنت في تلك السن أعشق كل ملو علاقة بتكنولوجيا و لحظة و سمعت تليفوني بيرن أخذتو كان عمو محسن هو يلي بيتصل كان عيزني اروح بيتو عشان كان في ورقة في مكتبو محتاج منها رقم عايزوا كانت ساعة ظ¢ظ¢ بالليل و قالي انو طنط امل في الشغل و هو محتاجوا ضروري و دلني على
مكان المفتاح الي تركينو لضرورة في مكان ميبنش للحد
*(انافي سن ظ،ظ¨ كنت فتى خجول و متفوق في دراستي عشان كنت عايز احقق حلمي و اني اصير مهندس برمجياتsoftware engineering
و اسس شركتي الخاصة ليس لدي تجارب عاطفية بس كان الجميع يحبني** عشان اخلاقي و كنت ككل مراهق بتفرج* كتير على السكس و اعشق الجنس بس خجلي كان منعني اني اعمل علاقات جنسية)
نزلت من غرفتي لقيت ماما و ملاك اختي يتفرجوا في تلفزيون سلمت على ماما و قلتلها خمس دقايق و جاي حروح بيت عمو محسن خرجت من بيتنا و دخلت بيت عمو محسن عن طريق الباب الفاصل بين الجنينة تباعنا و الي تبع عمو محسن و دا باب فتحناه بين بيوتنا عشان نروح عند بعضنا من غير ما ننزل الشارع أخذت المفتاح و فتحت الباب و كنت رايح المكتب بس سمعت صوت جاي من طابق العلوي فكرتو حرامي أخذت سكينة من المطبخ و طلعة فوق لما طلعت السلم صوت صار اوضح دا صوت آهات و دا صوت طنط امل انا عرفوا كويس قربت من أوضة بشويش و سمعت صوت راجل كمان بيقول :
-انزلي* ارضعي زبي كويس يا شرموطة المصنع
الصوت دا كمان انا عارفوا كويس دا صوت.........
اتمنى الجزء الاول يكون عاجبكم دا كان مقدمة و ما فيهوش جنس القصة حتكون طويلة و فيها كل انواع الجنس
انزلي* ارضعي زبي كويس يا شرموطة المصنع
الصوت دا كمان انا عارفوا كويس دا صوت بابا ايوا دا صوت بابا انا عرفوا كويس* (نسيت اقولكم انو بابا يبقا مدير المصنع الي تشتغل فيه طنط امل و نائب رئيس مجلس الإدارة مجموعة المصانع الي في كل أنحاء البلد و كمان في عندهما مصانع برا البلد و بابا عندوا ظ£ظ*% من أسهم هذه المجموعة و كمان عندنا ضيعة في الارياف و عمارة مأجرينها في وسط العاصمة و بابا هو الي دخل طنط امل تشتغل مشرفة عل العمال في المصنع) و طنط بترد عليه انا شرموطتك و شرموطة زبك الي مكيفني ديما و نزلت ترضع . انا كنت فتحت الباب بشويش و بقيت بتفرج كانت طنط امل نزلت على ركبها و بترضع زب بابا الي كان كبير و واقف على اخرو و مسك رأسها و بقى بينيك بقها و هي ريقها بينزل شلالات من بقها و بتتخنق انا أخذت تليفوني و بقيت بصور الي بيصير بابا وقف طنط امل على طرف سرير و قلها افتحي طيزك يا شرموطة عشان اعرف انيكك منها
-امرك انا شرموطة و لبوة و بتناك من طيزي انا عيزاك تكيفها و تفشخها اححححح كيفني يا حبيبي و كان بابا بلش يرزع في طيزها و هي بتخرج آهات تذوب الحجر دي ملكة جمال ياما ضربت عليها عشرات دا اجمل جسد شوفتو في حياتي و كنت ديما اتخيلو عامل ازاي تحت هدوم طنط امل دي عندها طيز متوسطة بس مدورة و مرفوعة توقف زب الخول و بزاز كمان متوسطة اد البرتقالة مشدودة و شعر اصفر حرير و عنين بني و شفايف تتاكل اكل هيا شبه الممثلة الاباحية** فجسمها cory chase
في لحظة اني كنت سرحان في جسمها كانت طنط شفتني و انا بصورها و انا مش واخذ بالي لما فقت من سرحاني لقيتها شايفاني و بتبتسملي اتخضيت قفلت تليفوني و روحت المكتب تبع عمو محسن صورت الورقة و بعثتلو صورة و رجعت بيتنا لقيت ماما طلعت نامت بس ملاك اختي فضلت مستنيني لإني تأخرت و مخذتش بالي و هي قلقت عليا ملاك دي اسم على مسمى هيا فعلا ملاك لما تشوفها بتبتسم نفسيتك بترتاح دي احن شخص عرفتو
*(وصف ملاك هيا عينيها زرق و شعر اشقر بزازها كبيرة شوية و طيز متوسطة شبه الممثلة الاباحيةjane** Molly عشان تعرفو تتخيلوها نفس الجسم )
قعدت معها شوية تكلمنا و بابا دخل البيت ملاك قالت
-مساء الخير بابا
-انتو لسا صاحيين
-اه كنت بتحدث انا و احمد و حنطلع ننام
-يلا عشان المدرسة الصبح
-ماشي بابا تصبح على خير
-و انتو من اهلو
و طلعت على اوضتي من غير مأكلم بابا و لا كلمة عشان كنت زعلان منو عشان بيخون ماما مع طنط امل بس مقدرتش اتكلم معاه دخلت اوضتي مسكت تليفون اول حاجة جات في بالي اشغل الفيديو و اتفرج عليه حسيت بزبي وقف على اخرو احتراما لهذا الجسد فخرجتو و بقيت اضرب عشرة على طنط امل و هي بتتناك من بابا لحد منزلت لبني . قفلت تليفون و غمضت عيوني و بلشت افكر حاعمل اي مع طنط امل دي شفتني و انا بتفرج عليها و بابا مكلمنشي تبقى مقلتلوش عني هي ناوية على اي و رحت في نوم صحيت الصبح على صوت ماما بتصحيني عشان المدرسة فقت فتحت تليفون لقيت مسج علواتس فتحتو اتخضيت*
*المسج كان من طنط امل كانت كاتبة عشان تضرب عشرات براحتك على الشرموطة جارتك وانا مستنيك لما تخلص تتفرج تعالا* و كان معاه فيديو لما فتحتو بانت اوضة نومها دي مركبة كاميرا في اوضة النوم و مصورة ليلة البارح مع بابا و بعثالي الفيديو كامل من اول ما بلشت الليلة لحد ما بابا جاب لبنو في بقها
فجأة ماما دخلت اوضتي و بتقولي انت لسى في السرير يلى تفطر الوقت تأخر قومت اخذت دش و لبست هدومي و طلعت فطرت اخذت شنطتي و انا ماشي تليفوني رن مثل ما توقعت طنط امل كانت شايفني من البلكونة تباعها قلتي اوصل لاخر الشارع و لف و ارجع كنت مضطر اسمع كلمها عشان افهم هي عايزة اي مني روحت على اخر الشارع اطمنت انو مفيش حد شايفني و رجعت لقيت باب بيتهم مفتوح دخلت و قفلت الباب و نديت على طنط امل قالتلي انها فوق اطلعلي طلعت لقيتها في اوضة نومها قاعدة* فوق السرير و لابسة قميص نوم احمر يا دوب مغطي نص فخذها من غير اندر و لا برا و حطا رجل فوق التانية انا شوفتها تنحت في جمال جسمها هي بيضة قشطة و مع قميص احمر يا لهوي فضلت متنح فيها لحد مفوقت على صوتها بتقولي
- حتفضل واقف كدا كتير متيجي اقعد جمب طنط امل
مشيت لحد السرير و انا مش مصدق نفسي اني في اوضة نومها و قاعد معها في السرير و هي كدا
- ههههههه ها قولي بقا اي رأيك فيا ليلة مبارح و انا بتناك من ابوك
انا كنت مش مصدق برودة دمها و هي بتقولي كدا و هي مبتسمة
- انتي زاي كدا ازاي تعملي كدا مع بابا و تخوني زوجك و ماما الي معتبراك زي اختها
- انا اعمل اي شي* عاجبني مع اي حد مفيش حد عندو عندي حاجة
-ازاي انت ست متزوجة يعني المفروض تحترمي زوجك
- بلا زوج بلا نيلة دا انا باشوفو مرة كل شهر يجي يحط زب يلي ادا تمرة دقيقة و ينطر لبنو و ينام و عشان ابسطهالك محسن عارف بكل حاجة انا بعملها و مبسوط كمان اي رأيك
- لا مستحيل في زوج يعرف انو مراتو بتخونو و يبقى مبسوط
- خلينا بقى من محسن دلوقتي انت اي الي جابك امبارح و ازاي دخلت البيت و شفتني و انا بتناك من باباك
لما سمعت كلمة بتناك من باباك زبي وقف جوا البنطلون و* بقى عامل خيمة فيه و لان بنطلون الزي تبع* المدرسة كان قماش و خفيف اوي زبي بقى ظاهر اوي و طنط امل لاحظاتو و عينها برقت و انا وجهي احمر و وقفت كنت عايز اخرج بس هيا مسكتني من ايدي و حطت ايدها تانية فوق زبي اتخضيت ملي هيا بتعملو عشان دي كانت اول مرة حد يلمس زبي بس عرفت ازاي تخليني اهدى وقفت جنبي و حطت ايدها على شعري و بقت بتقولي اهدى حبيبي* اقعد انا لسى عايزك
- عايزني في اي
-اقعد بس و انا حقولك
-ماشي
قعدت و رفعت وشي لقيت مفاجأة عمري متخيلتها* طنط امل قلعت قميص النوم و وقفت ملط قدامي بحلقت في جسمها اوي و كنت عايز انط عليها اكلها اكل بس مسكت حالي عليها بس هيا قطعت عليا تفكيري و قالتي
- بصراحة انا عايزة حابة اجرب حاجة خام من زمان و انت امور و انش**** تكون فحل زي ابوك
انا مكنتش عارف اعمل حاجة كنت بس عايز امتع نظري* بالجسم الملبن الي قدامي فجأة زقتني على السرير من كتفي انا كنت في عالم تاني من حاسس بحاجة حواليا كنت اول مرة اشوف جسم ست ملط و مين طنط امل يالي توقف كل ازبار البلد و هي مشيا كنت ظهري ممدود عالسرير و رجلي برا على ارض كنت مغمض عيني و كنت بس عايز اتمتع باللحظة طنط امل نزلت على ركبها قدام زبي و بدات تحرك ايدها على زبي من فوق الهدوم و تنزل بأيدها على فخذي و بعدين ترجع تاني و هي مركزة في وشي و شايفة النشوة الي انا فيها هي عايزني انساق ورا شهوتي و مافكرش في حاجة تاني و انا صراحة سبت نفسي ليها و كنت في عالم تاني عالم مليان بالنشوة و المتعة .طنط امل بلشت تلعب بزبي و تلحسو من فوق الهدوم و بايدها تانية بتفك حزامي و فلحظة قلعتني جزامة و مسكت بنطلون و قلعتني اياه و البوكسر كمان و بقيت ملط من تحت .طنط امل نزلت تاني على ركبها و مسكت زبي في ايدها و بقت بتطلع و تنزل بايدها عليه و نزلت بشفايفها على بيوضي و اخذت تحرك لسانها عليهم و بلشت تطلع بلسانها و بتمشيه على زبي للحد راس و هي عينها في عيني و قالتي مبسوط عاجبك الي بعملو رديت عليها أه اوي
-عايزني اكمل
-اه ارجوك
-ماشي
و رجعت حكت شفايفها على راس و بلشت تمصو تنزل عليه تاخذو كلو فبقها و تطلع رغم ان زبي كان كبير و تخين بس هيا بتقدر تاخذو كلو في بقها و فضلت تمص بخبرة و انا كنت حساس بأحساس ممتع اوي اول مرة اوصل لدرجة دي من نشوة و عشان كانت اول مرة اخذت في ايدها خمس دقيق و قلتلها خالص حأجيب قالتلي هاتهم في بوقي و اخذت زبي كل في بوقها و بلشت شلالات لبن تنزل مني اول مرة انزل الكمية دي و كان اللبن بيوقع من بوقها و ينزل على بزازها و هي اخذت تمسح اللبن من عليها و تحطو فبوقها و قالتلي طعمو حلو اوي و رجعت خذت زبي نظفتو في بوقها و قالت يلا نخذو دوش عشان نكملو الجولة التانية .دخلنا الدش و هي فتحت الميا و بلشت تحميني و تفرك في جسدي و زبي و تنظفو كويس انا سخنت اوي و انا شايف طنط امل ملط معي تحت دش مسكتها بقوة و اخذتها في زاوية دش و اخذت شفايفها في حتت بوسة و فضلنا خمس دقايق كدا و بعدين مسكتها من شعرها و قلتلها انزلي ارضعي زبي كويس يا شرموطة
نزلت على ركبها و خذتو فبوقها و انا قررت اني اكون انا المسيطر عليها و بلشت انيك بقها بقوة للحد ما بتختنق و اطلعوا عشان تاخوا نفسها و ارجعوا تاني بعدين اخذتها على الاوضة زقيتها عالسرير و نطيت و بلشت اطبق يالي كنت اشوفو في السكس اخذت شفايفها و بقيت ابوسها و ايدي بتفرك في بزازها و نزلت بلساني لرقبتها و ببوس رقبتها و وبعدين مسكت بزها اليمين و اخذت احرك لساني فوقو في شكل دواير للحد موصلت لحلمتها لما مسكتها بشفايفي خرجت منها ااااه هجتني عليها اكثر و اخذت اكل بزازها اكل و هي اهاتها بلشت تعلى تركت ايدي تلعب ببزازها و نزلت بلساني على بطنها للحد اول كسها اول مرة اشوف كس بجمال دا انا شفت الالاف افلام سكس عمري مشفت زايو نزلت عليه بلساني و اول ملمست زنبورها جسمها بلش يتشنج و اهات تطلع منها و تصرخ هجيب و نزلت شهوتها و هديت شوية .رجعت الحس كسها و كنت اطبق كل الي تعلمتو مالسكس عليها و رجعت اهاتها تملا الوضة اااااااه ايوا كدا الحس كس طنطك امل ايواااااااا يا حبيبي كمل الحس كس الشرموطة اااااااه اااااح كمل كدا ايوااااااا ارحمني بقى و دخلو بترجاك دخلوا اااااااه في كس المتناكة يلااااااااا
وقفت و بلشت افرشها بزبي امشيه و اجيبوا فوق كسها و هي تترجاني عشان انيكها و بديت ادخل الراس بس و اخرجها وهي تشهق كأني روحها بتطلع و تقولي ارجوك ابوس رجلك نيكني ااااااه نيك المتناكة جارتك و دخلت زبي فيها مرة وحدة فصرخت حتت صرخة حسيت انو الحي كلو سمعها و بلشت انيكها بقوة وهي تقولي ااااه براحة ااااااااي براحة اااااه يا كسي و كنت شايف المتعة في عينها و انا كنت اعذبها في النيكة وقفت و سحبت زبي منها و هي شهقت و قلتي لي وقفت كمل بترجاك انا محتجاه اوي يلا و رجعت افرش كسها و هي لا دخلو عايزاه جو ابوس ايدك ااااااه دخلو و دخلتو تاني و هي بلشت تتشنج تاني ااااااه هجيب اااااه و جبتهم تاني و انا رجعت انيك و هي النايمة على ظهرها خمس دقيق و قالتلها خذي وضع الكلبة يا كلبة قامت قعدت على ركبها و ايديها و قالتلي يلا نيك كلبتك و شرموطتك و خدامة زبك بصراحة طيزها كانت مغرية اوي و هي كدا فحطيت زبي فيها و رجعت انيكها و هي اااااه نيكني اايواااا دخلوا يلااااااا نيك خدامتك و متناكتك انت و ابوك ااااااااااه نيك الكس يلي ناكو ابوك امبارح اوووووووف ااااااححححح نيك اسرع* اااااه عايزك تقطعو كس الشرموطة فضلت انيك فيها عشر دقايق و كنت خلاص هجيب قلتلها هجيب قاتلي و انا كمان هاتهم في كسي عايزة احس بيهم جوا . جبتهم في كسها و اترميت على السرير مالتعب و حسيت بمتعة عمري محسيتها و بعدين افتكرت حاجة مهمة اوي ازاي نسيت انا نسيت انوا
الجزء الثاني
وصلنا الجزء الي فات لما افتكرت اني ناسي حاجة انا نسيت انوا طنط امل بعثتلي امبارح فيديو ليها هي و بابا في الاوضة يعني اكيد في كاميرا هنا و و صورت الي صار دلوقتي
بصيت لطنط امل كانت مرمية جنبي عالسرير و لستها ملط زي ما هيا و لبني بينزل من كسها .ابتدايت ادور على الكاميرا اتذكرت الزاوية الي كانت بتصور منها و ادور فيها بعيني شفتني طنط امل و انا بدور على حاجة و عيني في سقف و قالتلي مش حتلقيها
- إلي هي اي
-الكاميرا مش بدور عليها بردو
-انتي عايزة مني اي
- بص انا يا سيدي قبل امبارح كنت بحبك زي اخوي الصغير
انا كنت عايزاك تفضل برا نجاسة عيلتك. انت غيرهم خالص الناس كلها بتحبك عشان انت اخلاقك الكويسة و طيبتك مع الكل انا مش حقدر اقولك عايزة منك اي عشان انا مش عايزة منك حاجة .ابوك هو الي عايز
-بابا ازاي
-ابوك عرف انك شفتنا امبارح هنا و طلب مني اني اوقع و اخليك تنيكني و اسيطر عليك و متلعش السر برا
-طيب و انتي قلتيلي لي
-عشان انت عجبتني و غيرت نظرتي فيك انا كنت شايفاك العيل الصغير الخجول و زي ماقولتلك انا كنت بحبك زي اخوي الصغير بس بعد الي عملتو فيا دلوقتي انت صرت حبيبي و روحي يلي مش حقدر استغني بعد اليوم
- و بابا يعمل كدا لي و لي انتي لي تعملي الي يقولك عليه
- ابوك مش عايزك تعرف حاجة من يلي بيعملو و انا مقدرش ارفضلو طلب عشان ماسك عليا حاجات
- هو بيعمل اي مش عايزني اعرفو
- مقدرش اقولك حاجة انت بس انت ركز حوليك و اخرج من عالم الكمبيوتر تبعك و حتبتدي تفهم العالم يالي عايش فيه
-يعني اي
-حتفهم بعدين بس اوعى ابوك يعرف حاجة من يالي صارت هنا انا حأقولو انك رفضت تعمل معايا حاجة و قلتلي انك مش تقول حاجة على شرط منعملش كدة تاني
-انا مش فاهم حاجة
-مش مهم تفهم دلوقتي المهم تعمل يلي بقولك عليه و دلوقتي تعالا معايا
خرجت وراها و ودتني على غرفة كدا مقفولة طلعت مفتاح و فتحتها و دخلنا الغرفة دي كانت عبارة عن مركز التحكم كان فيها مكتب صغير و خزانة فيها مجموعة سديهات و على الحيطة كان مجموعة شاشات كبيرة فيها مشاهد لكل حتى في البيت و تحتهم طاولة عليها لوحة التحكم و كم جهاز وسط دهشتي من يلي بشوفو قاطعتني طنط امل و قالتلي عاجبتك الغرفة
-طبعا دي حاجة روعة
-تمام انا عايزاك دلوقتي تمحي الي صار دلوقتي من تسجيلات الكاميرا تقدر تعمل كدا
- اكيد دي حاجة بسيطة
قعدت عالمكتب و بلشت اشتغل ظ،ظ¥ دقيقة و خلصت
-كدا تمام
-خلصت
-ايوا و لعبت في الفيديو و خذت لقطات قديمة و انت نايمة و ركبتها مكان الفيديو يلي فسختو يعني الي يشوف التسجيلات يشوفك نايمة لدلوقتي و الكاميرا ترجع تصور بعد ظ£ دقيقة
يعني انت لازم تكوني في السرير في الوقت دا
-حاضر تسلم ايدك و حط فبالك انا مش حسيبك بعد اليوم
- و لا انا يا موزة انتي .يلا دلوقتي انا لازم اروح
طلعت من عند طنط امل و دا كان وقت رجوعي من المدرسة فرجعت البيت كان الكل في البيت ماما بتحضر الغدا و بابا بيقرا الجريدة سلمت عليهم و كان الكل بيبص عليا و مستغربين اني راجع مبسوط و بضحك و اهزر مع الكل خاصة اني كنت ديما لما برجع بكون مدايق و بدخل على طول اوضتي و بقعد عالكمبيوتر بساعات و حتى لما بحكي او بهزر انا و ملاك بس لان هي اقرب حد ليا و هي اكتر حد بحبو. اتغدينا كلنا مع بعض و كان جو العايلة دا ما حسيتوش من زمان خلصنا الغدا بابا و ماما دخلو اوضتهم قلوا بدهم يناموا و انا كمان كنت تعبان سبت ملاك اختي و طلعت اوضتي ستحميت و نمت زي القتيل من المجهود يلي بذلتو النهارده . صحيت المسا و فضلت فالسرير افكر في كلام طنط امل ايه الي صاير حواليا و انا مش شايفو اي الي يعملو بابا و ازاي يبعث طنط امل تعمل معيا كدا فكرت كتير و كان قدامي حلين يأما ابلش أدور حواليا اي الي صاير او انفض و اكمل حياتي و اهتم بدراستي خصوصا انو فضليظ¥* اشهر بس على امتحانات الثانوية العامة و كان لازمني مجموع كويس جدا عشان اقدر اخش هندسة و احقق حلمي و اخيرا قررت اني دلوقتي اهتم بدراستي و بعدين حبقى ادور و اعرف كل حاجة .صحيت مالسرير اخذت دش و بعدين طلعت قعدت عالكمبيوتر تبعي و فتحت حسابي على جوجل درايف و حملت فيديو الفيديو دا هو فيديو يلي حصل النهاردة الصبح في طنط امل اصل انا قبل مأمحيه حطيت نسخة منو في حسابي على جوجل درايف و دا موقع تخزين افتراضي يعني تقدر تحمل عليه اي حاجة و تفتحو من اي مكان فيه نت وكمان كنت اخذت عنوان IP تبع جهاز DVR و دا الجهاز يلي تتحمل عليه كل تسجيلات الكاميرا و من خلال عنوان IP و كلمة السر تبعو يلي اقدر اعرفها بسهولة اقدر اتفرج في كل تسجيلات الكاميرا المتسجلة او المباشرة .بس انا كنت قررت اني مش حستعملو دلوقتي الا بعد الامتحانات عشان اعرف الحقيقة يلي مخبينها عليا. لعبت شوية كمان بالكمبيوتر و بعدين رحت ذاكرت شوية لحد ملقيت الساعة فاتت ظ،ظ¢ نزلت المطبخ اكلت كان الكل نايم و رجعت اوضتي نمت للحد الصبح صحيت زي العادة الساعة ظ§ جهزتي حالي فطرت و نزلت المدرسة عدا اليوم عادي و رجعت البيت لقيت ماما بتطبخ العشا سلمت عليها و تحدثنا شوية عن الدراسة و سبتها و انا طالع اوضتي ماما قلتلي ان طنط امل اتصلت عشان حأنام عندها النهاردة (و دي عادة من و نحنا صغيرين لما عمو محسن يبقى بايت في الشغل اروح انا او مالك ننام عند طنط امل و لو بابا كمان بايت برا هي تيجي تبات عندنا)
المهم قولت لماما ماشي و طلعت اوضتي اخذت دوش و جهزت حالي عشان دي حتكون ليلة و لا الف ليلة و ليلة. اخذت لبس المدرسة و كتبي و نزلت و كانت الساعة ظ¨ ملقيتش حد كلمت ماما بتليفون قلتلي انها راحت هي و ملاك يشتروا شوية حاجات للبيت قولتلها ماشي انا رايح عند طنط امل. قفلت مع ماما و رحت عند بيت طنط امل ضربت الجرس و اتفتح الباب بس يلي فتح مكنتش طنط امل كانت واحدة قمر اول مشفتها فضلت متنح فيها اصلاها كانت موزة اوي شعر اسود و عيون خضر على شفايف وردي عايزة تتاكل و كانت بزازها كبيرة مش مشدودة* عاملة زي رمانتين و طيز تهبل تترج رج و هي تمشي و لبسى قميص نوم اخضر واصل لحد ركبتها و ضيق كان مفصل كل جسمها قطعني صوت طنط امل و هي بتقلي اتفضل دخلت قعدت معهم و هما بيحضروا العشا و عرفت ان بت دي اسمها مهى عندها ظ¢ظ¥سنة و هي شغالة في قسم المحاسبة في المصنع مع طنط امل فضلنا نهزر شوية و عرفت ان مهى دمها خفيف اوي كنت مبسوط و احنا قعدين بس من جوايا كنت زعلان ان ليلة بازت مهو مش حنعمل حاجة و في ضيفة في البيت. اتعشينا سوا و سهرنا شوية و طنط امل جابتلنا عصير و شوية فاكهة و حلويات شربت العصير و قعدنا نتفرج في التلفزيون شوية و ابتديت احس بحاجة مش طبيعية زبي وقف زي العمود و انا العرق ينزل مني و مش على بعضي استأذنت منهم و طلعت الاوضة يلي متعود انام فيها هنا قفلت الباب و نزعت تيابي و مسكت زبي و بلشت افركوا بشدة اول مرة احس كدة كنت مش مركز حواليا و حسيتش الى بأيد تمسك زبي و بتقلي انا ممكن اساعدك كانت مهى نازلا على ركبها و مسكت زبي و بلشت تمشي ايدها عليه و تجيب انا كنت مش متحمل مسكت زبي و حطيتو في بوقها و هي مصدقت كانت بتاخذو كلو فبوقها و تخرجو مسكت شعرها و بلشت انيك بقها بقوة و هي بتتخنق و ريقها سايل على بزازها و فخذها فضلنا كدا ظ¥ دقايق و بعدين وقفتها و زقيتها عالسرير فتحت رجليها هي كانت نايمة على ظهرها و رجليها على كتافي و حطيت زبي على شفرات كسها انا كنت في عالم تاني من الشهوة يالي انا فيها و مش حاس بحاجة حواليا فدخلت زبي فيها مرة وحدة* وبلشت انيك فيها بقوة و هي اههههههههه براحة على كسيييييي احححححححح دا مش اهههه قد زبك اهههههه بترجاك براحة اههههه يا كسي بيكفي مش قادرة منك ل*** يا أمل دا محتاج فياغرا دا ااااااااااه مش قادرة براحة و انا و لا اني سامع حاجة كل همي اني اطفي شهوتي الي مولعة
*تعااااااالي ساعديني علللللليه ااااااه تعالي يابنت الكلب ااححححح كسي تهرى براحة بترجاك براحة اوففففف مش قدرة و حسيت بأيد بتمسح على ظهري و انا نازل حفر فكس سهى كانت امل و بقت ايدها بتمسح في صدري و شفايفها نزلت على شفايفي وبلشت تمص شفايفي و لسانها بيدور على لساني و انا اندمجت معها فاابوسة و هديت شوية الي* بعملوا في نهى .فضلت انيك في نهى و شفايفي بتاكل شفايف امل للحد ما امل نزلت على ركبها و طلعت زبي من كس نهى و اخذتوا فبوقها و بلشت ترضعوا بخبرة دقايق و كنت خلاص مش قادر امسك نفسي من يالي بتعملو امل فغرقت وشها لبن و نزل على بزازها انا نفسي كنت مستغرب من كمية لبن يالي جبتها و نزلت نهى جمب امل و بتلحس لبن من على وشها و ببزازها مسبتش ولا نقطة و بعدين فتحت بق امل و نزلتهم في بقها و بلشوا يبوسو بعض يلي عما يصير قدامي رجع الحياة في زبي و بلش يوقف تاني على المشهد يالي قدامي مسكت امل من شعرها وقفتها و خليتها ميلت عالسرير و دخلت زبي انتفضت امل و شهقت و بعدين بلشت اهاتها تطلع اااااه اااااخ نيكني جامد ايوا كدا نيك شرموطتك ايوااااااا اااااه كمان يا حبيبي . طلعت سهى على السرير و فتحت رجليها لأمل يلي ميلت كمان و نزلت على كس نهى و بتلحسوا و بتطلع اهات مكتومة فضلت انيك في املظ،ظ* دقايق في الوضع دا بعدين قومت نهى ونمت مكانها و خليتها ركبت على زبي و بلشت تتنطط عليه و اهاتها مالية المكان وامل طلعت و حطت طيزها على وشي واخذت الحس لها كسها و عيني على خرمها كان باين انها تناكت منها قبل كدا بصراحة طيزها كانت مغرية اوي و قررت اني انيكها منها كان شغال على كسها و ايدي فطيزها بلشت ادخل صباع فدخل بسهولة
دي بلاعة يا بنت الشرموطة*
ودخلت صباع تاني فدخل بصعوبة شوية و بعدين دخلت الثالث عشان اوسع طيزها و كانت جاهزة عشان تستقبل زبي نزلت سهى من عليه و خليتها تنزل تمص زبي عشان تبلوا و هو اصلا كان مبلول من مية كسها و بعدين خليت امل تاخوا وضع الدوجي طيزها كانت تحفة و هي كدا تفيت على خرمها و بلشت ادخل زبي فيها بشويش و هي تتوحوح و تقولي ايوا كدا نيكني دي طيزي بتاكلني اوي اااااه دي محتاجة زبك اوفففففف ايوا متعها كدا فضلت انيك فيها كدا و ابدل بين كسها و طيزها للحد ما حسيت اني حجيب فدخلتو كلو في طيزها و جبت فيها و هي اهاتها طالعة و بتقولي اااه دا سخن اوي انا ترميت على السرير خالص مش قادر اتحرك بصيت عالساعة كانت فاتت ظ،ظ¢ د انا بقلي اكتر من ساعتين بنيك في جوز الشراميط دول. امل اخذت سهى و طلعت و انا رحت فالنوم
وصلنا في الجزء الي فات لما امل حطتلي فياغرا في العصير و بعدين نكتها هي و سهى و نمت فمكاني. صحتني امل الصبح عشان المدرسة انا اخذت دش و هي حضرت الفطار و فطرنا سوا انا و هي سهى كانت روحت صبح بدري كملنا فطار و امل كانت قلتلي اعمل زي المرة الي فاتت اني افسخ فيديو ليلة امبارح كملت كدا و زي العادة خليت نسخة ليا طبعا و بعدين طلعت روحت المدرسة و مرت ايام و اشهر و كنت مشغول في المذاكرة و دا ميمنعش طبعا اني كنت بزور امل ديما و ابات معها و نقضي الليل سوا مرة انيكها لوحدها و مرة مع سهى و مرة مع بنات تانين كانت بتجيبهم و كانوا شغلين معها في المصنع و خلال شهور دي كانت امل بتعلمني كل حاجة عن الجنس و ازاي امتع الست يلي معايا و اعرف اتعامل معها و اعرف هي بتحب اي و خلتني بقيت خبرة في النيك. عدت الشهور و خلاص بقالي ظ،ظ* ايام على امتحانات و نفضت للكل و بقيت مركز اوي في المذاكرة خلصت المدة و بلشت الامتحانات كنت مركز دي اللحظة الي هيتحدد فيها مستقبلي عدت فترة الامتحانات كنت عملت الي عاليا و متأكد اني حأجيب المجموع الي يدخلني هندسة بس بردو دماغي كانت مشوشة و مش مركز مع حد دماغي في النتيجة الي حتكون بعد ظ،ظ، يوم
تاني يوم بعد ما خلصت امتحانات المسا كنت زي العادة في سريري ماسك الكمبيوتر وبلعب اتصلت بيا امل و قلتلي انها عرفت من ماما اني مدايق و هي محضرالي مفاجأة في بيتها في ليل و انها كلمت ماما اني حبات معها الليلة اتفقت معها اني حروحلها مع الساعة ظ© انا وافقت عشان دي حاجة تخرجني ملي انا فيه و نغير جو و بصراحة انا اشتقت لأمل فضلت قاعد في سريري لحد الساعة ظ¨:ظ£ظ* روحت اخذت دش و غيرت و نزلت لقيت ماما و ملاك قاعدين قعدت معهم شوية و حكينا عن مستقبلي و ماما و بابا كانوا عايزين يدخلوني ادارة اعمال زي ملاك عشان امسك مكان بابا و اكبر شغلو بس انا كنت مصر على قراري و سبتهم و قلت لماما اني رايح لطنط امل خرجت من بيتنا و دخلت بيت امل من باب الجنينة جيت اضرب جرس لقيت الباب مفتوح فتحت الباب و جيت داخل لقيت حاجة كدا اول مرة اشوفها .لقيت بنت قمر كدا قاعدة على ركبها و هي ملط و لبسى طوق زي بتاع الكلاب في رقبتها و مربوط بسلسلة منظر خلا زبي وقف على اخرو. جات امل لقتني واقف مصدوم في مكاني و زبي عامل خيمة في البنطلون قلتلي اي رايك في مفاجأة* بتاعي قلتلها حلوة زيك يا قمر امل بصت لبنت و قلتلها يلا قلعي سيدك الجزمة و بوسي رجلو يا كلبة ردت عليها امرك يا ستي و نزلت قلعتني الجزمة و بلشت تبوس رجلي و تقولي انا تحت امرك يا سيدي انا كلبتك هند انا خدامة حضرتك امل مسكت هند من السلسلة و قالتلها برافو يا كلبة يلا ورايا و حضنتني و قلتلي يلا ندخل دخلنا الصالون و هند ورانا سحبتها امل من السلسلة و هي على ايدها و رجلها ماشية زي الكلاب قلتلها امل يلا قلعي سيدك هدومو عشان يقعد على راحتوا قلعتني هدومي و فضلت في البوكسر و قعدت على الكنبة و امل قعدت جمبي و هند نزلت قعدت تحت رجلينا. منظر هند و هي قاعدة كدا تحت رجلي كان خالني هجت و على اخري امل لاحظت دا و بدأت تمشي ايدها فصدري و بتنزل بيها و شفايفها تنزل على شفايفي و لسانها بيدور على لساني فضلنا في في البوسة دي ظ¥ دقايق كاملين و شفايفي بتاكل شفايفها و ايدها بتلعب على كل جسمها سبت شفايفها و نزلت ابوس رقبتها و انا نازل لبزازها كنت بعشق بزازها دي اخذت بزها اليمين في بوقي و التاني بحرك ايدي عليه بحنية امل ساحت معيا نقطة ضعفها كانت بزازها هي بتهيج اوي منهم بصيت على هند الي كانت متنحى فينا اوي و كان باين اوي انها هجت فضربتها بقلم على وشها و قلتلها يلا الحسي كس ستك يا كلبة قلتلي حاضر يا سيدي و نزلت على كس امل كانت تلحس بطريقة باين انها خبرة اوي اهات امل بقت مليا البيت كمان يا كلبة اااااااه حلو ااااااويييييي الحسي كسي يا خدامة اوفففففففف اححححححح انا قلعت البوكسر و خليت زبي على شفايف امل و هي فتحت بقها و بقت تمص و تدخل زبي لحد زورها و بعدين تتطلعو و تمشي عليه لسانها بحركة كانت هيجتني اكتر و تنزل تاخذ بيضاتي فبقها و بتشفطفهم بطريقة تخليك تولع زقيت هند و عدلت امل قدامي و دخلت زبي و بلشت انيك فيها و هند بتلحس حلمات امل و بتخليها تهيج اكتر فضلت انيك امل شوية و بعدين مسكت هند من شعرها و قربتها من زبي طلعتو من كس امل و حطيتو في بوقها و بلشت انيكها من بوقها و هي كانت بتتخنق بيه و ووجها حمر اوي طلعتو من بوقها و ابتديت اضربها بالاقلام على وشها و بزازها و اتف على وشها و في بوقها امل كانت* طلعت سوط جلد كنت شفت زيو في افلام سكس و بلشت تضرب هند على ظهرها و طيزها وقفت* هند و خليتها فلقست و شفت حاجة بتلمع في طيزها كانت سدادة طيز قلتلها اي دا يا كلبة قلتلي كنت بجهزلك طيزي يا سيدي عشان تنيك كلبتك منها يا سيدي شلت السدادة و ضربتها على طيزها سبانكات و فضلت اضربها عليها لحد مصارت زي حمرا زي حبة الطماطم حطيت زبي على شفايف كسها عشان افرشها منو كان مبلول اوي يعني هي مستمتعة بلي يتعمل فيها بليت زبي من كسها و دخلتو مرة وحدة في طيزها صرخت من الم و دموعها نزلت و انا بدخل زبي و اطلعو بقوة و هي بلشت تحس بالمتعة و اهات بتطلع و تقلي نيكني يا سيدي اااااااه نيك كلبتك اوووووووف نيك خدامة زبك اااااححح نيك طيزي ااااااحححح عايزها تجيب دم نيكني اووووووووي امل كانت لبست زب صناعي بيتلبس بحزام و بلشت تنيك هند من بوقها. هند كانت مستمتعة اوي و مية كسها بتنزل على فخذها طلعتو من خرمها و دخلتو في كسها و رجعت انيكها بقوة و بابدل بين كسها و طيزها و بعدين غيرنا الوضع انا نمت عالكنبة على ظهري و هند ركبت على زبي و بتتنطط عليه و امل اجت من وراها و دخلتو في طيزها فضلنا نبدل بين كسها و طيزها انا و امل لحد ماخلاص كنت حجيب مسكت هند نزلتها على ركبها و حطيت زبي في بوقها و جبت لبني في بوقها و خليتها تبلعو كلوا اترميت انا و امل عالكنبة و هند رجعت تحت رجلينا و بتبوسهم امل زقتها و قلتلها روحي يا كلبة حضري عشا سيدك راحت هند على ايديها و رجلها لحد المطبخ و انا فضلت ابوس فأمل و بلعب في جسمها هي جسمها ميتملش منو تفضل تنيك فيها طول العمر و مبتشبعش منها هند حضرت الاكل و جبتو لعندنا بلشت اكل انا و امل و هند عالارض تحت رجلينا و امل بترميلها بوقي اكل تاكل فيه خلصنا اكل و اخذت هند و امل لأوضة النوم نيكتهم تاني و جبتهم في طيز امل و خليت هند تلحسلها طيزها و تبلع لبني و بعدين دخلت اخذت امل اخذنا دش و خلتني انيكها تاني لوحدها في دش و جبتهم على وشها و بزازها و رحنا نمنا و هند راحت توضب البيت
صحيت الصبح على الساعة ظ© بصيت جمبي لقيت امل نايمة جمبي و لابسة قميص نوم ابيض قصير يا دوب مغطي نص طيزها و حلمتها صحيت امل و جيت اقوم حطيت رجلي عالارض كان في حاجة تحت رجلي بصيت كانت هند نايمة على الارض قلتلها انتي بتعملي اي هنا قلتلي دا مكاني تحت رجل سيدي كلمها و منظرها كدا هيجني اوي مسكتها من شعرها وقلتلها شاطرة يا كلبة يلا انزلي ارضعي زبي هي نزلت على ركبها و جت تمسك زبي و انا صفعتها على وشها بقوة و وقعت على الارض و قلتلها اترجي سيدك الاول عشان اسيبك ترضعي زبي يا كلبة نزلت تبوس رجلي و تترجاني و تقولي بترجاك يا سيدي سيبني ارضع زبك انا خدامتك و خدامة زبك يلا يا كلبة ايدك ورا ظهرك و تنيكي بقك بزبي قلتلي حاضر و بلشت تدخل زبي لحد زورها و تطلع و بعدين طلعتها على السرير و نكتها جامد و كنت بشتمها لحد ما جبت فكسها و بعثتها تحضر الفطار فطرنا انا و امل و سبت هند تاكل بواقي الاكل و رحت نكت امل تحت الدش عملت دش و لبست هدومي و رجعت على بيتنا دخلت و كانت ملاك اختي قاعدة في الجنينة قلتلها صباح الخير فمردتش عليا هي اصلا محستش بيا لما جيت قعدت جمبها و قلتلها القمر سرحان في اي ملاك بصتلي و قلتلي
-حبيبي جيت امتى
-لسى داخل بس سرحانى في اي
-ابدا كنت بفكر انا لي معملتش زيك و تمسكت زيك بحلمي
اصل ملاك من و هي صغيرة كانت عايزة تصير محامية و كانت عايزة تخش حقوق بس بابا منعها و صمم انها تعمل ادارة اعمال عشان تساعدو في الشغل
-و انت لي يا ملاك طوعتي بابا و مدخلتيش حقوق
-انا يا سيدي مش قوية زيك و بابا كان ضغط عليا اوي و قلي انو كان عايز شخص يوثقك فيه معاه في الشغل و مش حيلاقي غيرنا يثق فيهم انا و انت و بصراحة مكنتش عايزة ازعلو**
-يلا يلي صار صار* انتي دلوقتي شاطرة في شغلك و بابا فرحان بيكي اوي
-يعني بس انا عايزاك تتمسك بحلمك و تدخل هندسة متعملش زيي
-طبعا يا حبيبتي حدخل هندسة -
-انت* لي يا احمد مفكرتش تشوف جامعة برا البلد جامعة- كويسة احسن من هنا انت عارف ان ميدان التكنولوجيا فبلدنا مش مطور اوي يعني
-تصدقي دي فكرة حلوة اوي انا مفكرتش في الموضوع دا- قبل كدا
-انت اعمل بحث و شوف جامعة حلوة كدا و انا حأدعمك في القرار دا و احاول اقنع بابا
-متشكر اوي يا احلى ملاك في الدنيا
و حضنت ملاك اوي كان حضن اخوي عمري مفكرت فيها بشكل جنسي رغم انها مزة اوي و لبسها متحرر اوي لان ملاك اختي هي اقرب حد ليا في الدنيا بحبها اكثر من الكل و باحكيلها كل اسراري
فضلنا شوية كدا و هي قلتلي انها لازم تروح الشغل سبتها و طلعت اوضتي و بلشت ادور على الجامعات الي برا البلد عدا اليوم على كدا و فضلت باقي الايام مستني النتيجة و مرات بروح عند امل
لحد يوم النتيجة كنت مستني المسج يلي فيه النتيجة*شوية و وصل مسج بصيت بخوف و كان هو الي مستنيه بصيت على النتيجة و نطيت من مكاني مالفرحة انا كدا عملت اول خطوة في طريق حلمي رحت فرحت الكل يلي كانوا قاعدين في الصالون مستنين قعدنا احتفلنا شوية و وصلني تليفونات كتير من صحابي و الاساتذة و بعدين اتصل بيا مدير المدرسة و قلي اني شرفت المدرسة و هو فخور بيا اوي و عرفني اني كنت الاول على المحافظة*و التاني على الجمهورية و قلي انهم حيتصلو بيا من الوزارة عشان حفلة التكريم يلي بيعملوها للمتفوقين كل سنة رجعت للصالون لقيت اجماعة عرفوا خلاص لان مدير المدرسة صاحب بابا و اتصل بيه و قالوا
بابا نداني و خذني فحضنوا كنت اول مرة احس ان بابا حنين عليا كدا و كانت في دموع نازلة من عينيه و ملاك كانت بتضحك و قلتلو اي يا بابا هي اي لحنية دي كلها انا كدا حأغار و ضحكت و ضحكنا كلنا و بابا قلها اسكتي انتي يا موكوسة مش وقتك دلوقتي دا يوم احمد و بصلي و قلي تعالى معيا المكتب عايزك في موضوع. دخلنا المكتب و قعدنا بابا حط ايدو على كتفي و قلي بص يا ابني انت عارف اني انا عايزك تدخل ادارة اعمال زي اختك قلتلو ايوا بس هو قطاعني و قلي اسكت و اسمعني للاخر ايوا انا كنت عايزك تسمع كلامي و تعمل زي اختك بس بعد مشفت ازاي انت تعبت كتير عشان حلمك و ازاي خليتني فخور اوي انهاردة عشان عندي ابن زيك انا مش اقدر اكون عقبة بطريقك تقدر تدخل الجامعة الي انت عايزها مكنتش مصدق يلي بابا بيقولو فنطيت و اخذتو بالحضن اول مرة في حياتي احس ان بابا بيحبني و حنين معيا فضلنا كدا دقايق بعدين بابا وقف و قلي لازم اروح الشغل دلوقتي مشي لحد الباب و لف و قلي اه نسيت ملاك حكت معيا على موضوع دراستك برا البلد انا موافق بس على شرط انك اول متخلص دراسة ترجع هنا على طول
-موافق اصلا انا مش عايز استقر بعيد عنكم
-يبقى تختار الجامعة الي عايزها في العالم و تقولي و انا حأدخلك ليها
-متشكر اوي يا بابا
عدا اليوم عادي بين اني ارد على الناس الي كانت بتبركلي و بين اني ادور على الجامعة الي تناسبني من النت و كنت خلاص اخترت جامعة ستانفورد في امريكا واحدة من احسن الجامعات في العالم بس حسب مقريت في النت ان مصاريفها كتير توصل ل ظ¥ظ* الف دولار في السنة و عشان كدا كان لازم اتكلم مع بابا الاول عشان اقرر. طلعت اشوفو وين لقيتو في المكتب بيخلص شغل
مسا الخير على احلى بابا-
ايوا يا بكاش الدخلة دي وراها اي -
بصراحة عايزك في موضوع كدا -
-عارف عايز تقول اي انت اكيد عديت اليوم تدور على الجامعة تناسبك و اكيد طبعا لما اخترت الجامعة عرفت عليها كل حاجة و مصاريفها كام و انت جاي دلوقتي عشان تشوف ممكن اقدر ادفع او لا مش كدا
-ايوا انت عرفت ازاي
-انت ابني يعني انا فهمك كويس و اعرف انت بتفكر في اي من عينيك
-ماشي يبقي لما انت فهمني قولي اي رأيك
-عارف ان اليوم كان اجمل يوم في حياتي انا مكنتش فرحان و مبسوط و فخور زي النهاردة انا كنت اسست ثروة من و لا شي و صرت من اهم رجال الاعمال في البلد دا طبعا خلاني مبسوط بس مش عارف الفرحة و الفخر الي حسيتهم النهاردة لما اتصل بيا رئيس الحكومة و اغلب الوزراء بيهنوني حسيت ان اهم انجاز عملتو هو انت عشان كدا انا مقدرش امنع عنك حاجة انت قررت و لا لسى
-اه قررت في ستانفورد في امريكا مناسبة جدا ليا بس هي مصاريفها غالية اوي
كنت متأكد انك حتروح امريكا عشان كدا جهزتلك دول
و اداني ملف لما فتحتو كانت مفاجأة عمري متخيلتها
و هنا ينتهي الجزء دا الجزء الجاي حنعرف الي كان في الملف
انا اتشكر الناس الي عجبتها القصة رغم انها اول محاولة ليا هنا و حبيت اقول لناس الي طلبت المحارم انو حيكون في جنس محارم في الاجزاء القادمة و القصة حتكون طويلة و فيها كل انواع الجنس بس انا عايزها تكون واقعية جدا عشان كدا لازم يكون في تسلسل في الاحداث
الجزء الرابع
وقفنا الجزء الي فات بابا وافق على اني اروح امريكا و اداني ملف انا اتفجأت لما فتحتو .الملف يلي ادهولي بابا كان فيه شوية ورق . الورقة الأولى كانت تحويل بنكي من حساب لبابا في سويسرا لحساب بنكي باسمي في امريكا مبلغ التحويل كان ظ¥ظ*ظ* الف دولار بصيت لبابا و انا متفاجأ قلي دول مشان تسجل منهم في الجامعة و اول متوصل امريكا تشتري منهم بيت مناسب و عربية كويسة و اول كلشهر حيكون في تحويل لحسابك ب ظ،ظ* الف دولار عشان مصاريفك في الملف في ايميل بتاع شخص دا مندوب بتاع شركتنا في امريكا حيساعدك هناك و في كمان رقم شخص من السفارة الامريكية هنا تروحلو بكرة حيساعدك في تجهيز اوراقك و يسهلك الاجراءات و يكلملك اناس من الجامعة هناك
انا مش عارف اقولك اي يا بابا بس دا كتير -
مش كتير عليك انا مش عايزك تكون محتاج حاجة هناك -
متشكر اوي انا عمري متخيلت انك تعمل كدا -
و قمت اخذت بابا بالحضن و دموعي نزلت حسيت اني كنت ظالم بابا و فاكر انو ميحبناش
.بعدين سبت بابا* و طلعت انام عشان عندي يوم طويل بكرا صحيت الصبح اخذت دش و لبست هدومي و خرجت فطرت مع العيلة و جيت نازل بابا قلي استنى خذ عربيتي عشان متتبهدلش في المواصلات و انت عندك شغلات كتير اليوم ردت عليه ملاك اوبا اي الدلال دا كلو على فكرة كلنا نجحنا في الثانوية العامة و بأمتياز كمان
و قلتلها ماما هههههههه سيبي اخوكي يا ملاك و قلتلي يلا يا حبيبي عشان متتأخرش على حفلتك اخذت عربية بابا و طلعت على مكان الحفلة يلي كانت في فندق فخم دخلت هناك كان في الاوائل بتاع البلد في الثانوية العامة و وزير التربية والتعليم و مديري المدارس تبعنا و كام مسؤول و مدرس سلمت على الكل و كان الوزير قاعد مع شوية مسؤولين روحت سلمت عليه و دا انا عارفو هو يبقى محمود عزيز من صحاب بابا وقبلتو كام مرة في شوية حفلات من بتوع كبارات البلد سلم عليا بحفاوة و بعدين سبتو و روحت اتعرف على شوية من الناجحين معيا بس كان في بنت لفتت انتباهي بنت كدا ملامح وشها جميلة اوي و جسمها رغم انها لابسة لبس واسع بس باين ان جسمها روعة هي كانت قاعدة على جنب مبتحكيش مع حد و تحس انها مش مبسوطة هي من لبسها تبان انها من عيلة ضعيفة ماديا قربت منها و قلتلها اهلا انا احمد -
بصتلي كدا و ردت و عايز اي يا سيد احمد
ابدا انا كنت شايفك واخذى جنب و مش بتحكي مع حد و- باين انك حزينة حبيت اتكلم معاكي
متشكرين بس مش عايزة* اكلم حد -
انت زعلانة لي المفروض انك في يوم كدا تكوني فرحانة- مش كدا انت ناجحة من الاوائل في البلد
و عايزني اكون مبسوطة و انا من الاوائل بس مش اقدر-* اكمل تعليمي
لي مش حتكملي تعليمك -
ميخصكش روح انبسط انت و ملكش فيه -
و سبتني و مشيت رجعت تكلمت مع الجماعة و بعدين شفت البنت دي و هي خارجة انا مكنتش اعرف اسمها حتى لحقتها في الباب و قلتلها لو سمحت ممكن نتكلم شوية قلتلي مفيش حاجة نتكلم فيها قلتلها انا عايزك في موضوع بس الاول قوليلي اسمك*
اسمي مريم -
مريم سليمان الأولى* على الجمهورية -
ايوا يا سيدي انا -
لا بقى انا مش حسيبك الى لما نتكلم تعالي معيا -
دخلنا الاوتيل تاني و اخذتها كافيه كان في وسطو
- ها تشربي اي
- مش عايزة حاجة انا عايزة اروح
لا مش حتمشي الا لما اعرف انتي مش حتكملي تعليم لي -
و انت عايز تعرف لي -
-معرفش انا من لما شفتك حسيت فيكي حاجة مختلفة عن الكل عايز اعرفك اكتر
-بص انا ارتحتلك كمان و باين انك شخص محترم عشان كدا حأحكيلك انا يا سيدي من عيلة فقيرة ابويا بواب عمارة و امي بتشتغل في البيوت عشان توفرلنا اكل و شرب انا و اخواتي الاتنين انا كنت بدرس بكتب قديمة عشان بابا معندوش يشتري الجديد و كنت بساعد ماما في التنظيف في اوقات فراغي و في العطل و دلوقتي لما اخذت الثانوية العامة مش حأقدر اخش كلية لان بابا ميقدرش على مصاريف الجامعة و ابقى ادور على شغل عشان اساعد عيلتي
-يعني انت الأولى على الجمهورية و مش حتخشي كلية دا مش ممكن لازم يكون في حل هو انتي كنتي عايزة تخشي اي
-انا كان حلمي اني اصير احسن جراحة في البلد بس مفيش فقير حلمو بيتحقق
-لي بس اي رأيك اني حاساعدك و مش حسيبك غير لما تبقي دكتورة
-انا مش عايزة مساعدة من حد
-لي بس مش ممكن **** بعثني ليكي عشان حرام واحدة زيك متكملش تعليم انت حتقبلي يلي حأقولو و مش عايز اعتراض خالص
و لاول اول مرة اشوفها تبتسم و نظرة الحزن و الكسرة راحت منها
و احنا قاعدين تليفوني رن و كان بابا قلي ان الراجل بتاع السفارة مستنيمي و اني اروحلو و متاخرش قلتلو ماشي
مريم انا لازم اروح دلوقتي هو انتي ساكنة فين و قلتلي انها ساكنة في محافظة قريبة علينا حوالي ساعة بالعربية
قلتلها ماشي انا بكرا حتصل بيكي و اجيلك عشان اعرفك حتعملي اي انتي مروحة في اي
قلتلي انها حتاخذ الباص
-ماشي يلا اوصلك المحطة هي في طريقي
ركبت مريم معيا وصلتها المحطة و رحت الموعد بتاعي و خلصت كل حاجة مع الراجل و قلي ان المفروض اسافر بعد شهر و انو حيتكفل بكل الاجراءات بس في شوية اختبارات لازم اعملها زي التوفل و كدا هو حيبقى يكلمني رجعت تعبان تعشيت و نمت صحيت الصبح كلمت خالي مراد و دا جراح بيشتغل في مصحة خاصة و عندو عيادة بيفتحها المسا و في عطلة نهاية الأسبوع بمواعيد مسبقة (خالي عندو ظ¤ظ¢ سنة متزوج من مي ظ¤ظ¢ سنة طبيبة ***** هما دخلو طب مع بعض و عشو قصة حب قبل الجواز و عندهم سلمى ظ¢ظ* في كلية حقوق ) حكيتلو على مريم و ازاي ممكن نساعدها و اتفقنا على الموضوع اخذت عربية ماما اتصلت بمريم عرفت عنوانها و رحتلها بيتهم كان بيت صغير في مدخل العمارة عملينو للبواب كان اوضتين و مطبخ و حمام دقيت الباب فتحتلي ست جميلة عندها حوالي ظ¥ظ* سنة كانت لابسة عباية سودة ضيقة عليها و مفصلة طيزها و بزازها الكبار زبي كان وقف عليها و انا بتفرج في الحتى البلدي دي و جت مريم جمبها و قلتلي اتفضل يا احمد و عرفتني على امها الي اسمها كان سناء و دخلت البيت قعدنا شوية و جاء ابوها تعرفت عليه و كان اسمو جلال عندو ظ¥ظ* سنة تكلمنا شوية كدا و بعدين دخلنا فموضوع مريم و قلت لمريم بصي يا ستي انا كلمت خالي انت اكيد سمعتي اسمو مراد خيري
-اه طبعا دا استاذ كبير في جراحة القلب انا قريت مقال قبل كدا عليه و عرفت انو من احسن جراحي العالم و بيروح يعمل عمليات كتير برا البلد
-ايوا دا يبقى خالي كلمتو عليكي و قلي انو حيساعدك هو اصلا بيدرس في كلية الطب يعني يكون استاذك حيتكفل بمصاريفك في الجامعة و كمان حتشتغلي معاه في العيادة وقت فراغك عشان تكسبي شوية فلوس و خبرة كمان و بالنسبة للسكن انا عندي شقة قريبة من الكلية مقفولة(دي شقة كان كتبها جدي بأسمي لما تولدت عشان كنت اول حفيد ذكر ليه) حتبقي تقعدي فيها عشان مش ينفع تروحي كل يوم بالنسبة لاخواتك انا حتكفل بكل مصاريف دراستهم للحد ميخلصو كلية رد ابوها
تسلم يا باشا بس انت بتعمل كل دا لي -
عشان وحدة زي مريم لازم تكمل دراستها و كمان الولاد دول من حقهم يتعلمو و يعيشو في ظروف كويسة و **** بعثني ليهم عشان اساعدهم
قلتلي ام مريم تشكر يا باشا احنا مش عارفين نقلك اي- جميلك دا مش حننسهولك ابدا
لا جميل و لا حاجة دول ***** و لازم يتعلمو -
و بصيت لمريم و قلتلها حأبقى اتصل بيكي اوديكي لخالي و نروح نشوف البيت بس دلوقتي انا لازم اروح
تركت مريم و عيلتها و رحت خلصت شوية ورق لازميني و .
روحت البيت
عدت الايام و انت بحضر نفسي للسفر كانت علاقتي بمريم بتطور كل يوم و كنت حاسس ان في شعور جوايا نحيتها اول مرة احس كدا مع بنت انا مكنش ليا علاقات عاطفية قبل كدا بس الي كان قلقني نظرات امها ليا يوم ما زرتهم في البيت نظرة كدا بتاع ست شرانية مش ام محترمة تحس ان في حاجة وراها*
في يوم كدا كنت اخذت مريم عرفتها على خالي و فرحت اوي و قلتلي انو مثلها الاعلى و عايزة تصير زيوا في المستقبل اخذتها بعدين رحنا شربنا حاجة و تكلمنا شوية عن الدراسة و كدا و بعدين روحنا دخلنا مول عملنا جولة اشترينا شوية هدوم ليا و ليها و شوفت هناك فستان عجبني اوي تخيلتو على مريم و اصريت اني اشترهولها اخذناه و رحنا البيت الي حتسكن فيه تشوفو دخلنا البيت هو مقفول على طول عشان مبستعملوش ابدا كان مليان غبرة نضفنا كنبة و قعدنا تذكرت الفستان و قلتلها اني لازم اشوفو عليها هي في اول رفضت بس لما اصريت عليه عشان متزعلنيش دخلت الاوضة تلبسو فضلت ظ¥ دقايق و طلعت اول ما عيني جات عليها تنحت اوي حاجة كدا اول مرة اشوفها اول مرة اعرف* ان جسمها كدا هي بيضا اوي و لابسة فستان اسود بحملات لحد الركبة كان مشدود عليها اوي و شق بزازها كان باين اوي كانت مش كبيرة عاملة التفاحتين و طيزها متوسطة و مشدودة لفوق بارزة اوي من الفستان كنت مصدوم من جمالها و متنح فيها
اي حتفضل تبصلي كدا كتير -
بصراحة جمال متقدرش تملى عينيك منو -
و قمت لعندها مسكت ايدها و بدورها على نفسها كأننا بنرقص و بعدين قربتها مني و اخذت شفايفها في بوسة هي كانت بتحاول ترجع ورا بس كنت مسكها جامد فضلت تقاوم شوية لحد محسيتها بطلت مقاومة و بلشت تستمتع و بلش تحرك لسانها في بوقي و يتقابلو لما حسيت انها خلاص مش مقاومة بلشت احرك ايدي على جسمها و شفايفي* تنزل لرقبتها و تحت وذانها هي خالص ساحت في ايدي رجعت على شفايفها و ايديا راحت تنزل الحملات و افتح السوستة في ظهرها و وقعت الفستان كانت لابسة اندر ابيض و منقط وردي و مش لابسة برا نزلت بلساني لبزازها ارضع و امص فيهم مريم خالص مش قادرة توقف قعدتها على الكنبة و نزلت اقلعها الاندر و و بلشت امشي لساني على كسها و هي اتكهربت و بلشت اهاتها تعلى ااااه حلو اوي كمل اااااااح كمان ايوااااااااا كدا فضلت الحس كسها و بقلع هدومي و بقيت ملط و زبي شادد اوي وقفت و بلشت اقربو لشفايفها اول ما لمس شفايفها هي اخذتو في بوقها و بتحرك لسانها بخبرة اوي عليه انا استغربت هي ازاي كدا انا كنت فاكرها خام شلت التفكير من دماغي انا كنت عايز استمتع بيها دلوقتي طلعتو من بقها و نزلت لكسها و بمشي زبي على كسها هي نطت و قلتلي لا يا احمد انا مش مفتوحة خليها من ورا بترجاك قلبتها على بطنها و اول ما شفت خرم طيزها اتاكدت من شكي خرمها كان باين انها بتتناك منو تفيت على خرمها دخلت صباعين دخلو بسهولة مبدهاش بقى دخلت زبي فيها مرة وحدة و بلشت انيك فيه بقوة كأني كنت عايز انتقم منها* و هي تصرخ من الوجع و في نفس الوقت حاسة بمتعة و اهاتها عالية اااااااااه براحة عليا ااااااااااااح بترجاك مش كدا اااااااااااه يا طيزي مش حاسة بخرمي اووووووف مش كدا يا احمد اااااااح يا لهويييييييييي فضلت انيك فيها بقوة في وضعيات مختلفة لحد ما خلاص كنت حجيب طلعتو و وقفت جبت على وشها .ارتحت شوية و هي راحت اتشطفت و رجعت و هي ملط و قعدت جمبي قلتلها انا عايز اسئلك حاجة و تجاوبيني بصراحة
تفضل -
انت تنكتي قبل كدا -
-لا انت طبعا عشان سلمتلك نفسي فاكر اني شرموطة انا مش كدا انا اول مرة اعمل كدا و بس عشان انا حبيتك من مواقفك يلي عملتها معيا
طيب لي خرمك واسع باين انو تناك قبل كدا -
-محدش لمسني قبل كدا انا بس كنت بلعب في نفسي لما احس اني هايجة و ادخل اي حاجة في طيزي عشان ارتاح
ماشي اسف على السؤال -
رغم الي قلتو انا كنت عارف انها بتكذب عليا و حسيت بحزن و كسرة اول مرة احب تتطلع كدا انا لازم اتأكد. لبسنا و طلعنا وصلتها البيت و رجعت بيتنا افكر ازاي اتاكد فضلت افكر طول الليل لحد ماجتلي فكرة ..............
الجزء الخامس
فضلت افكر طول الليل لحد ما اخير لقيتها بما ان هي حتيجي تسكن في بيتي انا اقدر اراقبها صحيت الصبح بدري اخذت عنوان الشركة يلي ركبت كاميرات بيت امل من النت و رحتلهم اتفقت معهم و اشتريت ظ،ظ* كاميرات صغيرة عالية الجودة تصور صوت وصورة و مش مكشوفة ماتبنش خالص و اتفقت معهم انهم يركبوها هما سلمتهم البيت و اتفقنا انهم يخلصو في ظ¥ ايام اتصلت بمريم و عرفتها الي جبت العمال يضبطو شوية حاجات في البيت ينظفوه و حيكون جاهز خلال اسبوع. عدت الايام و جهز البيت و سلمتو لمريم و انا كنت مشغول بتحضير سفري و خلال الفترة دي حافظت على علاقتي بمريم زي ما هي و نكتها تاني في البيت و المرة دي متصورة عشان كنت عايز امسك عليها حاجة .و خلاص* المفروض انا اسافر بكرا المسا عديت اليوم مع امل فضلت انيك فيها طول اليوم عشان حأشتاقلها امل رغم اني عرفت انها شرموطة و بتتناك من ناس كتيرة بس انا كنت لسى بحبها و اكتر من قبل كمان انا عرفت شخصيتها الحقيقية هي حنينة و بتفهمني. ودعت امل لاني مش اقدر اشوفها بكرة و رجعت البيت سهرت الليل كلو مع العيلة بنتكلم على السفر و بعدين طلعت اوضتي عشان انام شوية و ملاك دخلت اوضتي هي كانت اكثر وحدة متأثرة عشان حأسيبها انا من يوم ما وعيت على الدنيا و ملاك معيا بتدعمني في كل حاجة و تساعدني عشان كدا كنا متأثرين كتير قعدنا نتحدث لحد الفجر و كانت تقلي اني اكلمها كل يوم و اجي ازورهم كل فترة. سبتني امل عشان عندي سفر بكرى نمت و
صحتني ماما على الساعة ظ،ظ¢ فطرنا و خلاص لازم اطلع المطار عشان متاخرش ودعت ملاك و ماما و هم دموعهم نازلة و طلعنا على المطار انا و بابا سلمنا و قلي زي متفقنا و لو احتجت حاجة تاني اكلمو. خلصت اجراءات المطار و طلعت الطيارة كنت متأثر اني حاسيب البلد و عيلتي بس فرحان اني ححقق حلمي انطلقت الرحلة و وصلت مطار سان خوسيه حوالي الساعة ظ،ظ¢ بالليل لقيت واحد رافع لوحة عليها اسمي روحتلو سلمت عليه و عرفني انو هو مندوب الشركة الي كلمني عليه بابا و اسمو نادر انو حيساعدني عشان استقر هنا (طبعا كل الحوارات هنا بالانجليزي بس احنا نكمل عادي بالعربي )
المطار كان بعيد حوالي ظ¢ظ* ميل على مدينة ستانفورد الي فيها الجامعة ركبنا العربية ورحنا المدينة كان حجزلي اوضة في فندق صغير هناك قلي حسيبك ترتاح و بكرا حجيلك نشوف انت عايز اي و نعملو دخلت نمت على طول من التعب صحيت الصبح على تليفون الاوضة و كان الريسبشن بيقولولي انو نادر مستنيني تحت قمت اخذت دش بسرعة لبست هدومي و نزلتلو رحنا الاول مطعم فطرنا و قلي انت عايز تعمل اي الاول قلتلو الاول عايز اشوف بيت هنا يكون كدا حلو و نشتري عربية قلي ماشي انا اعرف هنا سمسار عقارات نلاقي عندو حاجة حلوة و بعدين نشوف معرض نشتري عربية. روحنا السمسار و وراني البوم فيه صور بيوت كتير عجبني بيت كان جميل اوي هو طابقين فيه ظ£ اوض** صغار بحمامتهم و اوضة كبيرة بحمام جاكوزيو دول في الطابق العلوي و في السفلي مطبخ كبير و صالون و غرفة سينما عاملة زي قاعات السينما شاشة كبيرة و فيها كراسي كتير و صالة رياضة و كان فيه جنينة حوالين البيت و حمام سباحة وراه و جراج جنب المدخل سعرو كان حوالي ظ£ظ¥ظ* الف دولار اتفقنا نروح بكر نشوفو مباشر و لو عجبني اشتريه كنا المسا قولت لنادر بكرا نشوف البيت و نشتري عربية دلوقتي تعبت و عايز ارتاح رجعت الفندق فتحت النت كلمت ملاك و ماما بالكام و بعدين كلمت بابا طمنتو عليا. كانت الساعةظ© بالليل لقيت نفسي جيعان كلمت الريسبشن بيعثولي عشا ظ،ظ¥ دقيقة و كان في دق على الباب فتحت كانت بنت من بتوع الروم سيرفس دخلتلي الاكل و اديتها ظ،ظ* دولار و طلعت اتعشيت و فتحت الكمبيوتر قلت اشوف كاميرا بيت مريم بتعمل اي لقيت البيت فاضي كلمتها قلتلي انها لسى مرحتش البيت و لسى بدري على الدراسة قفلت معاها و رحت في النوم صحيت الصبح فطرت لحد موصل نادر روحنا البيت و كان السمسار هناك مستنينا بصراحة البيت كان احلى من الصور عاجبني اوي و قررت خلاص اشتريه اتفقنا و قلي اني نخلص الاجراءات و في شوية اصلاحات في البيت نعملهم و استلمو بعد اسبوع طلعت على معرض عربيات هناك اتفرجت على العربيات عجبتني عربية رانج روفر إيفوك 2020 سعرها ظ¥ظ* الف دولار* و خلصنا ورقها و كان الاول لازم اطلع رخصة قيادة من هنا فضلت اسبوع اضبط في الورق بتاعي هنا بين الجامعة و البيت و العربية و عملت فيزا كارت من هنا و حولت فلوسي يلي كنت محوشهم هناك و المبلغ يلي تبقى من فلوس بابا و كانو حوالي ظ،ظ¤ظ* الف دولار خلص الاسبوع و استلمت البيت و كمان رخصة القيادة بتاعي هنا و صار فيي اسوق هنا .نادر قلي انو لازم يرجع سان فرانسيسكو عشان الشغل و دي بعيدة حوالي ظ¤ظ* ميل علينا اشكرتو علي عملو معايا و طلب مني اتصل فيه لو احتجت حاجة .في الليل كنت عايز اكتشف المدينة طلعت بالعربية ادور في البلد لحد الساعة ظ،ظ*بالليل* دخلت مطعم عشان* اتعشى طلبت الاكل و كان في ست في الطاولة يلي قدامي عندها حوالي ظ¤ظ¥سنة* كانت جسم كيرفي سمرة شوية و لابسة قميص مفتوح من بزازها و نصهم باين و جيبة لحد تحت الركبة بشوية كانت باصة عليا على طول و بتبتسم شوية خلصت اكل و طلبت قهوة هي قامت و جت قلتلي ممكن اقعد
اه طبعا اتفضلي -
انا اسمي جيسيكا-
اهلا بيكي و انا احمد -
اتشرفنا، احمد دا اسم عربي مش كدا -
ايوا انا من تونس -
-اه و انا من انجلترا بس بقالي ظ،ظ¥ سنة عايشة في امريكا انت بقالك كتير هنا
لا لسى جاي من اسبوع لسى بتعرف على المدينة -
انا ممكن اساعدك على فكرة -
متشكر اوي -
انت ساكن فين -
انا واخذ بيت في بالو التو و دي مدينة جنب مدينة- ستانفورد و دليتها على المكان بضبط
اي دا احنا جيران على كدا انا كمان ساكنة هناك
اتكلمنا شوية و حاسبت و طلعنا مكانش معاها عربية فعرضت عليها اوصلها وصلتها و كانت عاجبها العربية و قلتلي مش قولت لسى واصل جبتها امتى دي
قلتلها من يومين
وصلنا بيتها و كان بيني و بينها شارع بس عرضت عليا ادخل عندها اشرب حاجة وافقت دخلنا البيت عندها قلتلي خذ راحتك البار هناك اشرب حاجة ثواني و راجعالك رحت البار انا مأشربش كحول اخذت عصير و قعدت ظ¥ دقايق و دخلت جيسيكا كانت لابسة روب و باين انها لابسة تحتو قميص نوم قعدت قدامي و قلتلي اي دا انت بتشرب عصير رديت عليها اه اصلي مبشربش اخذت هي كاس من ازازة خمرة و شربت و قربت مني و حطت ايدها على وشي و بتمشيها انا وقفت مسكتها من رقبتها بايديا الاتنين و نزلت بشافيفي عليها و هي تجاوبت معيا و فضلنا ناكل شفايف بعض و بايدينا بنقلع بعض فتحتلها حزام الروب و شلتو من عليها و هي شلتلي التيشرت و فتحت حزام البنطلون و نزلت على ركبها نزلتلي البنطلون و شافت زبي الي كان عامل بارز من البوكسر مشت ايدها عليه و هي مبتسمة كأنها لقت حاجة كانت بدور عليها قربت منو بوشها و طلعت لسانها بتمشيه على زبي من فوق البوكسر و بتبوسو مسكت البوكسر و نزلتو و بعدين مسكت زبي بأيديها و بدأت تحرك لسانها عليه في شكل دواير و بتنزل على زبي بلسانها لحد بيضاتي و تأخذهم في بوقها و ترجع تطلع و تحط زبي في بوقها و تدخلو لحد زورها و هي عينيها في عيني هيجتني اوي بنت الشرموطة و كنت خلاص مش قادر سحبت زبي منها و زقيتها على الارض و نزلت رفعتلها قميص النوم الي يدوب مغطي طيزها و مش لابسة اندر و لا برا و قررت اعملها زي ما عملت فيا نزلت بشافيفي على بزازها و احرك لساني على حلمتها و ايدي على كسها فضلت ابدل بين بزازها و هي بتطلع اهات مكتومة وبعدين نزلت لكسها كان كبير شفايفو بارزة لبرا و زنبورها عامل زي زب العيل مشيت لساني عليه و اخذت زنبورها بين شفايفي و هي اهاتها عليت و بلشت تتنفض اااااااااه حلو اوووووووي انت بتعمل كدا ازاي اااااااااوف جميل كمل ااااااااااه و شوية و اتشنجت و كانت بتجيب و انا مش راحم كسها و هي بتترجاني ادخلو ااااااااه دخلو بقى مش قاااااااااادرة كفاااااااية انت بتعمل كداااا ازاي ارجوك دخلو بدأت ادخل صباعي في كسها و اهيجها اكتر و هي تقلي عاااااايزة زبك دخلو بقاااااا و حتى خالص كنت مش قادر حطيت زبي على كسها و بلشت ادخلو في كسها و هو دخل بسهولة من مية كسها يلي غرقتني و بدأت انيكها و اقوي شوية شوية و هي تقلي كمان ااااااه ااااااووووووف عايزاك تقطعو ااااااااه ايوااااااااا كداااااااااا انا كدا عرفت انها تحب تتناك بعنف بدأت انيكها بقوة و اضرب بزازها بأيدي و اقلها عاجبك كدا يا شرموطة يا متناكة و هي تقلي اااااااه حلو اوي كمان ااااااااح اشتمني كمان ااااااااه انا متناكة و شرموطة نيك الشرموطة ااااااااااه زبك مليني اااااااااااه حسااااه حيطلع من بوقي طلعت زبي و قلبتها على ايديها و ركبها و طيزها كانت ليا منظرها يخليك عايز تقعد فيها طول العمر رجعت زبي فيها و بلشت انيك و بنزل بايدي على طيزها اضربها عليها و كل مرة اقوي في الضرب و هي مستمتعة و اهاتها عالية و انا خلاص كنت حأجيب هي حست بيا و قلتلي هاتهم جوا انا كمان حأجيب. جيبناهم مع بعض و وقعنا احنا الاتنين على الارض ارتحنا شوية و قمنا اخذنا دش و نكتها تاني هناك بعدين انا كنت عايز امشي بس هي اصرت اني ابات معها روحنا السرير و خلاص مبقاش فينا حيل اخذتها في حضني و نمت صحيت الصبح فطرنا و اتكلمنا و قلتلي انها مش حتسيبني خالص فضلنا نتكلم عن الحياة هنا و هي سألتني انا جاي اعمل اي هنا فلما اني جاي عشان الدراسة و اني سنة اول في الهندسة في ستانفورد حسيت ان وشها اتغير و ابتسمتها راحت بس مقلتش حاجة و حاولت تبين ان مافيش حاجة. انا روحت للبيت غيرت هدومي و طلعت تاني الف في المدينة و اشوف جمال نسوانها .كان لسى فاضل ظ،ظ* ايام على الدراسة عدو بين اني الف في النهار و اشتري حاجات ليا و للبيت و بين اني انيك جيسيكا في الليل مرة عندها في بيتها او عندي في البيت. انا مكنتش مهتم اوي بجيسيكا اهي ست جميلة و خبرة في النيك الواحد يعدي معها يومين عشان كدا مسألتهاش عن حياتها
جي اول يوم ليا في الكلية طلعت الصبح و روحت هناك دخلت خليت السيارة في الجراج مخصص لطالبة و دخلت الجامعة كانت كبيرة اوي و في اختصاصات كتير اوي و فيها حوالي ظ،ظ¦ الف طالب من كل العالم. خلصت شوية اجراءات مطلوبة و اخذت اوراق فيهم نظام الجامعة و خريطة الجامعة و القاعات و كدا كانت اول محاضرة ليا بعد ساعة روحت الكافيتريا شربت حاجة لحد الوقت دخلت المحاضرة كانت الايام الأولى دي لتعارف عشان لسى جداد القاعة كانت مليانة اوي دخلت اخذت مكان و دخلت الدكتورة كانت عندها حوالي ظ¤ظ* سنة* كانت لابسة بنطلون و قميص و عرفتنا عن نفسها و كان اسمها كارولينا .عدى اليوم في التعارف و كنت عرفت ناس كتير هناك و رجعت البيت تعبان نمت و كانت ايام بتمر كدا لحد يوم دخلت المحاضرة و لما دخلت الدكتورة انا اتفجئت و بان عليا دي اي الي جابها هنا ازاي كدا كانت جيسيكا الي اتعرفت عليها و نكتها هنا و كان جنبي واحد اتعرفت و كان اسمو محمد و دا **** مالي الجنسية ابوه عندو منجم ذهب في مالي و من اغنى رجال الاعمال هناك و محمد بقالو ظ¥ سنين في امريكا. محمد لاحظ اني اتخظيت لما دخلت جيسيكا و سألني بس قولتلو مفيش حاجة خلصنا و طلعنا كنت خلاص كونا شلتنا هناك و كانو محمد و دا عرفتوه و مونيكا دي امريكية ابوها تاجر كبير و غني كتير و عايشة في سان خوسيه عندها ظ،ظ© سنة جميلة شعر اشقر عيون خضرا شفايف وردي بيضا جدا جسمها كان فرنساوي بزاز اقل من متوسط و طيز متوسطة و بارزة اوي
اليسيا ظ،ظ© اسبانيةابوها عندو علامة زي* زارا كدا بتاع ملابس و محلاتو في كل العالم، مايكل ظ،ظ© سنة* امريكي جاي هنا بمنحة عيلتو مستواها متوسط و عايشين في بوسطن ،اماندا* ظ،ظ© سنة برازيلية ابوها سياسي كبير في البرازيل و عيلتها كلهم في مناصب كبيرة في بلدها، ادريان ظ،ظ© سنة من كولومبيا و دا عرفت بعدين ان ابوه من اكبر تجار المخدرات في امريكا الاتينية و عيلتو عندها اسم كبير في عالم المافيا بس هو كان بيحب التكنولوجيا و بعيد عن شغل عيلتو
طلعنا على الكافيتيريا شربنا حاجة و طلعت قولتلهم مروح هما كلهم عايشين في الحرم الجامعي و دا مبيت للطلاب ما عدى مونيكا كانت عايشى مع عيلتها في سان خوسيه و في سواق بيجيبها و يخذها كل يوم .سبت الشلة و كان دماغي في جيسيكا كلمتها بالتليفون ماردتش عليا رحتلها البيت فتحتلي و قلتلي عايز اي
انت لي ماقلتيليش انك دكتورة هنا و كمان في تخصصي -
-انت مسألتينيش و انا الاول لو كنت عارفة انك طالب عندي مكنتش عملت كدا معاك بس انت كنت جاي بكير في العادة ميكنش في طلبة في ستانفورد في الاجازة و كمان معاك عربية زي دي مفكرتش انك تكون طالب و عندي كمان
ماشي-
-الي صار بينا تنساه خالص و متجيبش سيرة لحد علي صار بينا لو سمحت
-اكيد انا مش حأقول لحد علي بينا و اذا كنتي عايزة انسى الي صار حنساه بس بشرط احنا نودع بعض
ازاي -
انا اشتاقتلك كتير -
و رحت عليها بستها من شفايفها هي في الاول كانت بتحاول تقاوم بعدين ساحت و بدأت تتجاوب معيا مسكتها نزلتها ترضعلي زبي و تجهزو و بعدين نيمتها على بطنها و رفعت طيزها و دخلت زبي بقوة فيها صرخت كان الحي كلو سمع صوتها و ابتديت انيك فيها بقوة و اشتمها يا شرموطة يا متناكة انتي دكتورة شرموطة بتتناكي من طالب عندك و بضرب طيزها بقوة هي من الشهوة و المتعة الي فيها كانت في عالم تاني اهاتها مالية البيت و بتشتم نفسها و بتقلي نيك استاذتك اااااااااه نيك الشرموطة تبعك ااااااااااااح ااااااااام كمان نيكني انا مش حأقدر استغنى على الزب دا اااااااااااه انت حتفضل تنيك شرموطتك على طول اااااااااااام كمان اضرب طيزي كمان اجمد فضلت انيك في كسها و صباعي بتلعب في خرمها لحد ما خرمها صار جاهز طلعتو من كسها و مرة وحدة حطيتو كلو في طيزها و هي صرخت ااااااااااه لي كدا انت شرمتني ااااااااااح ااااااااووووف و شوية و بدأ الالم يختفي و تحس بالمتعة و هي اااااااااه كمان ااااااح ااااااام عايزة طيزي تجيب دم ااااااااااه كمان يا حبيبي اااااااوف جامد لحد مخلاص كنت حأجيب جبتهم في طيزها و هي تتوحوح و بتقولي سخن اوي اااااااه. قمت اخذت دش و لبست هدومي
و قلتلها كدا خلاص انا ماشي و حأنسى كل شي
انت بتحكي جد -
طبعا انا مش وعدتك ان دي حتكون اخر مرة -
-انا كنت فاكرك حترجع في كلمك انت كنت بتنيك دكتورتك و دا شئ بيخلي اي حد يطمع عشان يبتزونا لان لو وصل دا الادارة انا ممكن اخسر شغلي
-انا وعدتك انها حتكون اخر مرة و دي وداع عشان عاجباني و انا كلمتي وحدة اذا وعدتك بأوفي بوعدي
طيب استنى، انا عن جد عاجباك -
-اكيد و انا حأكذب عليك لي لو مكنتيش عاجباني مكنتش رضيت من اول يوم انام معاكي
ماشي بص انت طلعت جدع و مخك كبير متفكرش زي العيل الي مثل سنك و انا بصراحة مش حقدر استغنى عن الزب يلي بيكيفني احنا نفضل زي مأحنا بس منلفتش الانتباه خالص ماشي
و انا موافق عشان عيون العسل دا -
عديت طول الليل بنيك في جيسيكا و جبت في كل حته في جسمها و مليتها
الصبح كانت جيسيكا بتصحيني عشان الجامعة بس انا قلتلها اني تعبان و مش رايح سابتني انام و راحت شغلها صحيت الساعة ظ¢ الظهر اخذت دش و رحت بيتي غيرت هدومي و فتحت تليفوني الي كان فصل شحن من امبارح لقيت كل الشلة مكليميني و خاصة مونيكا كانت مكلماني كتير كلمتها و قلتلها اني تعبان شوية عشان كدا مجيتش شوية و كان جرس الباب بيرن فتحت لقيت مونيكا هي الي برا دخلت و كانت اول تجي بيتي كانت بتلف في البيت و مبهورة بيه و قلتلي ان ذوقي حلو اوي قعدنا نتكلم شوية و قلتلي ان انهاردة عيد ميلاد امها و هما عملين حفلة و هي دعت الكل و اني لازم اروح وافقت و قلت اهو يبقى تغير ادتني العنوان و طلعت قلتلي مستنياك لبست هدومي طلعت اكلت و رحت اشوف هدية كنت اخترت ساعة كانت غالية شوية بس دول عيلة غنية لازم الهدية تكون في المستوى .اشتريت الساعة و كلمت الشلة كانت اماندا راحت خلاص مع مونيكا و البقية مستنين الباص قولتلهم يستنوني و اهو نروح مع بعض اخذتهم و رحنا بيت مونيكا في سان خوسيه كانت فيلا جميلة و كبيرة استقبلتنا* مونيكا و امها .امها كانت النسخة الكبيرة من مونيكا ميلفاية من يلي بنشوفهم في افلام السكس بزاز كبيرة مشدودة طيز كبيرة ماعندهاش كرش خالص و بعدين تعرفت على ابوها صامويل و قلي ناديني سام زي الكل و عرفت انو يتعامل مع فرع شركتنا هنا و يعرف بابا و قابلو كام مرة و حسيت ان يعرف حاجة عن بابا لانو بيبصلي و بيبتسم كانو بيتذكر ذكريات قديمة عدت الحفلة الكل بيشرب و بيرقص و فرحنين و طفت ليزا ام مونيكا الشموع و قطعت التورتة و بلش الكل يديها هدايا روحت العربية جبت هديتي و اديتهلها فتحت الهدية و بصتلي كدا بأستغراب كانت مستغربة طالب زي يقدر يشتري هدية غالية بعدين ابتسمت و اخذتني بالحضن و باستني من خدي و شكرتني خلصت. الحفلة و رجعت البيت. كانت الايام بتمر عادي كنت مهتم بدراستي و مركز و بدأت استثمر في شوية اعمال تابعة التكنولوجيا و استغل وجود وادي السيليكون و الي عندو اهتمام بتكنولوجيا اكيد يسمع بالمكان دا يبقى الأول في العالم في مجال التطوير والاختراعات الجديدة في مجال التكنولوجيا المتطورة و في الوقت دا كانت علاقتي مستمرة بجيسيكا و بتدعمني بخبرتها و عرفتني على ناس هنا في المجال و كانت علاقتي بمونيكا بتتطور بسرعة كنت شايف اعجابها بيا بس مطنش و في يوم كنا ساهرين كلنا في ديسكو في الليل و بنرقص و نهيس انا دماغي وجعني من صوت المزيكا و طلعت اشم هوا برا شوية حسيت بحد ورايا و حط ايدو على كتافي ..........
الجزء 6
بصيت ورايا كانت مونيكا هي الي جات الطقس كان بارد هي دخلت في حضني و قعدت بتبص في عيني انا كنت شايفها بس عامل نفسي مش معبرها و ببص على الجنينة هي سكتت شوية و قلتلي احمد انت بتعمل معيا كدا لي -
بصيتلها و قلتلها بأعمل اي يعني ردت عليا انت لي مش حاسس بيا انا بحبك يا أحمد الكل عارف و انت مش حاسس ابدا
-لا انا حاسس و عارف بس انا مش بتاع حب و الكلام دا انا عندي احلام و مستقبل عايز اعملو مش فاضي للكلام الفارغ دا
مونيكا كانت دموعها بتنزل و هي مصدومة انا مش عايز اعمل فيها كدا هي كانت واقفة معيا اوي و بتساعدني حطيت ايدي على كتافها و قربتها من حضني و بأيدي التانية بأمسح دموعها و في لحظة مونيكا كانت نطت عليا و بدأت تبوسني و شفايفها بتاكل شفايفي بدأت اتجاوب معاه و بنبوس بعض فضلنا كدا ظ،ظ* دقايق و بعدين اخذتها و رحت العربية ركبت و مونيكا جمبي انا بسوق مونيكا مكانتش عايزة تصبر للبيت فتحت سوستة البنطلون و طلعت زبي اول ماشفاتو بلمت و قلتلي دا حيدخل فيا ازاي فضلت تلعب بيه بأيديها و بعدين نزلت ترضع فيه شوية و وصلنا بيتي رجعت زبي و دخلنا اول مفتحت الباب مونيكا نطت عليا و رجعنا نبوس بعض قفلت الباب و ابتدينا ننزع ثياب بعض لحد مبقينا ملط جسم مونيكا كان هيجني و زبي شد على الاخر نزلت هي على ركبها ترضع فيه و تمص خلاص كنت مش قادر سحبتو منها و مسكتها اخذتها الاوضة فوق رميتها على السرير فتحت رجلها و نزلت على كسها اجهزو و ميتها نازلة شلالات و مغرقة وشي قمت حطيت زبي على شفايف كسها الي كان مبلول و بدات ادخل زبي في كسها كان ضيق شوية و دا زود متعتي عشان كل الي نكتهم كانت اكساسهم نفق من كثر النيك فيهم فضلت انيك في مونيكا و هي اهاتها عالية و بتهيجني اكتر لحد خلاص كنت حأجيب طلعتو من كسها و جبت على بزازها و كليتها لبن هي فضلت تدهن بيه بزازها و تأخذ لبن بين صوابعها و تحطو في بوقها و تقلي طعمو حلو اوي روحنا اكلنا و رجعنا السرير عملنا واحد تاني كنت عايز انيك طيزها بس هي كانت ضيقة و مقدرتش تتحمل الالم و قررت اني انيكها في مرة تانية من طيزها قعدنا في السرير و مونيكا كلمت مامتها قلتلها انها حتبات معيا و دا شئ عادي هناك البنت او الولد اول ميعمل ظ،ظ¨ سنة يبقى حر في حياتو و اهل ميدخلوش و اغلبيتهم بيسيبو بيت اهلهم عشان يعيشو حياتهم و انا كمان كلمت ماما و ملاك اطمنت عليهم و رجعت لمونيكا فضلنا نتكلم و عرفت منها انها اتفتحت لما كان عمرها ظ،ظ§ سنة و الي فتحها كان زميلها في المدرسة و كانت في علاقة بينهم بس هما انفصلو من كام شهر و هي كانت معجبة بيا من اول السنة بس مكنتش قادرة تفاتحني في الموضوع و انا مش معبرها
-مونيكا بصي انا زي مقلتلك مش بتاع علاقات عايز اعيش على كيفي من اي شئ يقدني احنا ممكن نفضل صحاب و نمتع بعض بس متدخليش في حياتي ابدا
ماشي المهم افضل جنبك -
مونيكا كانت راحت في النوم خالص و انا فضلت افكر في كلامها و افتكرت مريم اول وحدة حسيت بمشاعر نحيتها و بعدين افتكرت الكاميرات و ان بقالي شهور مشفتش التسجيلات نزلت الصالون اخذت لاب توب تبعي و فتحت التسجيلات كانت تسجيلات عادية مريم بتروح الكلية و بترجع تذاكر و مرات بتجي امها تنظفلها البيت و مرات تبات معاها كمان بس مفيش شئ غريب لحد ما في يوم قبل شهر تقريبا بعد ما مريم راحت الكلية سناء امها دخلت البيت كنت فاكرها زي العادة جاية تنظف و تساعد مريم بس على عكس العادة هي راحت اوضة النوم قلعت هدومها اووف جسمها كان جامد حاجة بلدي دخلت اخذت دش و طلعت من شنطتها قميص نوم اسود لحد تحت الركبة مفتوح على جنب ظهرو عريان خالص و بزازها برا مغطي يا دوب حلماتها و كان شفاف خالص و مفصل جسمها حطت شوية مكياج و جهزت نفسها و اخذت تليفونها و كلمت واحد معرفش مين قلتلو انت اتأخرت لي..... ماشي يلا مستنياك خمس دقايق و كان الجرس بيضرب هي راحت عشان تفتح لما فتحت دخل جلال ابو مريم قلت اكيد مش عرفين ياخذو راحتهم في بيتهم عشان العيال و جايين هنا عشان مفيش حد بس المفاجأة لما شفت شخص تاني داخل ورا جلال شخص لابس بدلة شيك اوي و باين ان مستواه المادي كويس اوي من النظارة و الساعة دول غالين اوي سناء ابتسمت و قلتلو اتفضل عامر باشا منور البيت هو ابتسم و دخل قعد في الكنبة و قلها حلو اوي بيت دا يا سناء بيت مين دا قلتلو دا بيت واحد معرفة كدا قاعدة فيه البت مريم عشان كليتها هنا
كويس اي حنفضل نتكلم ولا اي انا معنديش اليوم بطولو اقضيه معاكم يلا يا متناكة جهزي القعدة سناء اخذت شنطة كان جايبها جلال معاه و دخلت المطبخ شوية و طلعت شايلة صينيه عليها ازازة خمرة و كبايات و فواكه حطتتهم فوق الطربيزة و قعدت جمب عامر بس الغريب ان جلال كان قاعد تحت رجليهم قعدو يشربو و يهزرو و جلال كان اخذ رجل سناء بيدلكها و بيبوس رجليها و يمص صوابعها و ينظفهم سناء زقتو و قامت ربطت حزام على وسطها من بتوع الرقاصات دول و فتحت مزيكا و بلشت ترقص و تهز طيزها و بزازها كانو زي الجيلي بيتحركو عامر قام و قال لجلال يقلعو الجزمة و هو كان بيقلع هدومو لحد ما بقى في البوكسر رجع قعد و زبو كان واقف و كان باين من البوكسر انو كبير جلال نزل يبوس رجل جلال و يعمل زي ما كان بيعمل في رجل سناء .سناء عمالى تهيج عامر اكتر تقرب منو و تهز في بزازها و طيزها و تبعد كان باين الهيجان على عامر* من رقص سناء هي الصراحة تهيج انا كمان كنت هجت خاصة لما شفت عامر بص لجلال و قلو نزلي البوكسر يا عرص و جهز زبي عشان الشرموطة مراتك جلال كأنو كان مستني عامر يقولو كدا و نط على عامر نزلو البوكسر و مسك زبو و بلش يرضع دا كان بياكلو اكل يدخلو كلو في بوقو و يطلعو بيرضع و لا اجدعها شرموطة عامر بيمسك راس جلال و بيزقو اكتر على زبو و هو بيخنقو بيه سناء كانت مكملا رقص و هي شايفة جوزها بيرضع زب الفحل الي حينيكها بعد شوية كانت تعبة راحت قعدت جمب عامر و هو مسك فيها بيبوس شفايفها و ايدو بتلعب في جسمها و بيقلعها قميص النوم سناء سخنت و ايدها راحت لزب عامر و جلال بيلحس بيضاتو شوية و سناء نزلت ترضع زب عامر و مسكت جلال من شعرو و قلتلو يلا الحسلي كسي و جهزو لسيدك عشان ينيك مراتك يا خول سناء بترضع زب عامر بخبرة و هو كان مستمتع قافل عينيه و سايبها تمتعو لحد مخلاص بقى مش قادر قام اخذ رجلين سناء على كتافو و هي نايمة على الكنبة و بيفرش كسها بزبو و قال لجلال يلا دخل زبي في كس مراتك عشان انيكلك شرفك يا عرص جلال مسكلو زبو و بيدخلو براحة في كس مراتو. عامر بقى عامل زي الثور و بيرزع في كس سناء و هي ااااااااه نيكني اااااااه ااااااااوف كمان ياحبيبي كمااااااان نيكني ااااااه نيك و الخول جوزي جمبي اااااااح نيكلو شرفو العرص ااااااااه شايف الرجالة زااااااي يا خول شوف سيدك و هو بينيك مراااااتك حبيبتك ااااااااااام عامر كان بيهيج اكتر من كلام سناء و بيرزع اقوى و جلال كان مسك زبو الي كان صغير و بيضرب عشرة عامر نزل من على سناء نزلها على الارض و خلالها فى وضع الكلبة على اربع و جاب جلال يرضعلو زبو و بعدين دخلو في طيز سناء و رجع يرزع فيها زي الثور الهايج بصراحة هو موقف يهيج انا كنت جبت مرتين و زبي لستو واقف عامر صار يبدل بين طيز وكس سناء و بق جلال كل مرة يحطو في خرم و سناء بتتأوه و بتلعب في طيز جلال و بدخل صباع و بعدين اتنين و صارو تلاتة اوبا دا مطلعش عرص بس دا طلع خول كمان سناء بصت على عامر و قلتلو يلا طيز الخول جاهزة يا سيد الرجالة عامر طلعو من كسها و لف لطيز جلال و حط رأس زبو على خرم طيزو و قلو عايزني انيكك يا خول: اه دخلو طيزي بتاكلني اوي عايزها تجيب دم؛ طيب بوس رجل ستك و ترجاها تسمحلك تتناك يا خول جلال نزل على رجل سناء يبوسها و يترجاهاو يقولها ارجوكي قوليلو يا ستي نيكني و في اللحظة دي عامر كان دخل زبو مرة وحدة في طيز جلال و هو بلش يصرخ ااااه يا طيزي انت شرمتني اوووووف ااااااااح و بلش يحس بالمتعة اااااااه نيك كمان ااااااح طيزي عاجبتك ااااااه نيكها كمان ااااااه سناء حطت كسها على بوقو و هو بلش يلحس و هي تقلو الحس كمان اااااااااه الحس كس مراتك ااااااه يلي كان زب سيدك بينيكو ااااااه فضلو كدا لحد ما عامر كان حيجيب قعدهم الاتنين على ركبهم و جاب على وشهم و خلاهم يلحسو لبنو من على وش بعض. عامر كان لبس هدومو لما سناء و جلال بلشو يفوقو خرج رزمة مصاري من جيبو و رماها عليهم و قال لسناء زي متفقنا المرة الجاية تكون موجودة و ليكي يا ستي عندي هدية معتبرة برا الحساب بس اعملي همة بقى و جيبيها سناء قلتلو احاول يا باشا مفيش حاجة تغلى عليك اجيبهالك لهنا تتمتع بيها يا ولاد الكلب الشقة قلبوها بيت دعارة ماشي لما انزل بس و مين دي الي عايزين يجيبوها سناء و جلال نظفو الشقة و رجعوها زي الاول و نزلو فضلت ادور في باقي التسجيلات مفيش حاجة جديدة حصلت بصيت الوقت كانت الساعة ظ£ظ*؛ظ§ الصبح و انا منمتش و لا دقيقة صحيت مونيكا و روحنا الجامعة كانت اول محاضرة بعد ساعة كلمنا الشلة كانو يفطرو في الكافيتريا رحنالهم اول مشفونا الكل ضحك اصل احنا اختفينا امبارح مع بعض و الصبح نجي مع بعض*
اليسا ؛اي يا عم احمد كدا بردو تيسيبنا امبارح من غير ما- تقول و ندور على مونيكا كمان منلقيهاش
-مايكل؛ اصل كان عندهم ظروف عشان كدا روحو بسرعة هههههههه
و ضحك الكل ما عدى اماندا كانت بصالي بطريقة غريبة و بتحاول تخبي حزنها فضل الكل يهزر و بتريقو علينا لحد موعد الحاضرة
دخلنا المحاضرة و دي كانت عند الدكتورة اسمها كاثرين عندها ظ£ظ¥ سنة امريكية من اصل فرنسي قصيرة و مليانة شوية بزاز و طيز كبار دي بتدي محاضرات في تخصص تصميم الخوارزميات Algorithms Design
هي صعبة كتير متكبرة عشان هي تبقى واحدة من احسن مصممي الخوارزميات في العالم و دايما بتصرخ و تهزق الطلبة و محدش يقدر يرد عليها عشان شرانية لما بلشت المحاضرة كان مايكل قاعد جمبي و قلي تعرف كاثرين دي جامدة اوي
اسكت و النبي مش ناقصاك -
-طبعا م انت نايم مع مونيكا اجمل بنت في الجامعة امبارح مش زي
انا ضحكت من كلام مايكل و حسيتش الا بالدكتورة وقفت جمبي و بتقلي بتضحك يا استاذ منك ليه في المحاضرة بتاعي انتو جايين تهزرو هنا انا سكت مش عايز ارد عليها و هي تصرخ عشان الموضوع ميكبرش مايكل رد عليها و قلها احنا اسفين يا دكتورة مش حتتكرر تاني
لا و عايزنها تتكرر يا غبي منك ليه -
انت خالص مكنتش قادر اتحملها اكتر* وقفت و قلتلها من الي غبي يا شرموطة
-بتشتمني كمان يا حيوان ماشي حوريك الشرموطة* حتعمل فيك اي اطلعو برا و وروني ازاي حتنجحو في مادتي
مش طالع و انت الي بدأتي الشتيمة -
ماشي انا حأفصلك و اخليك عبرة لأي حد عايز يرد عليا و يتحداني
هي راحت اتصلت بالامن اجوا طلعونا و قلتلهم ودوهم مكتب العميد لحد مخلص المحاضرة و اجي. رحنا مكتب العميد و فضلنا مستنينها تجي هي اجت دخلت عند العميد و شوية و طلبنا
-اتفضل يا استاذ انت و هو انتو ازاي تشتمو الدكتورة بتاعتكو*
انا ؛هي الي شتمتنا الاول و انا مقبلش ان حد يشتمني -
هي ؛شايف البجاحة كمان بيرد عليك دول -
العميد ؛ انت يا استاذ احمد مفصول لمدة شهر و انت يا مايكل انت جاي هنا بمنحة لازم تنتبه المرة دي حيبقى توبيخ بس المرة جاية حيبقى رفت نهائي تقدرو تطلعو انا كان غضب باين اوي خاصة لما شفت ابتسامة الانتصار الي على وش كاثرين و قررت اني لازم انتقم منها
الجزء السابع
الاول عايز اقولكم عيد سعيد و كل سنة و انتوا طيبين
و بعدين عايز اقول للناس الي عايزة جنس محارم انا كنت قلت انو حيكون في بس مش دلوقتي حيكون في الاجزاء القادمة عشان في ترتيب واقعي للاحداث في حاجات لازم تصير عشان تمهد للموضوع دا و بحب اشكر الناس الي عجبتهم القصة و تفاعلوا معها اسف على المقدمة و دلوقتي نرجع نكمل القصة
وصلنا الجزء الي فات لما اخذت فصل لمدة شهر بعدين طلعنا برا انا و مايكل
-مايكل ؛احمد انت مكنش لازم تعلي معاها كنا نتأسف و يخلص الموضوع دلوقتي حتحطنا في دمغها و مش حتعديها
-انا مفيش حد في الدنيا اسيبو يشتمني و اسكت ماشي بس الشرموطة دي حسابها معيا انا حأعرف اربيها كويس
-احمد *** انها عدت على كدا بلاش تكبر الموضوع احنا مش قدها عايزين نأخذ شهادتنا بقى
-خليك انت برا الموضوع انا حاعرف اجيب حقي يلا سلام دلوقتي
رحت البيت قفلت على نفسي كانت مونيكا و جيسيكا و بقي الشلة بيتصلو بس مرديتش على حد كنت عايز افكر ازاي انتقم من كاثرين بعدين التليفون رن تاني بس المرة دي كان بابا رديت عليه بس الغريب انو كان عرف كل حاجة عن مشكلة الصبح و قلي احكيلي بالتفصيل و حكيتلو قلي برافو عليك انك مسكتش على حقك انت كدا ابني حبيبي و سيب الموضوع عليا انا اعرف احلو قلي شوية و حيكلمني بعدين كلمت جيسيكا و قلتلها تيجيني اجت جيسيكا دخلت البيت و قلتلي انت اي الي عملتو ما لقيتش الا كاثرين تعلق معها دي حدمرلك مستقبلك
و لا حتعرف تعمل حاجة انا راح اعلمها الادب -
حتعمل كدا ازاي ؟-
معرفش اديني بفكر ،انتي تعرفي اي عليها -
-مش كتير هي متكلمش حد اصلا الا في شغل هي شديدة و متكبرة بس الي تعرف عليها كل حاجة هي جوليا المساعدة بتاعتها دايما معاها زي ظلها و بتنفذ امورها بالحرف بس مش حتعرف تطلع منها بحاجة لان هي بتخاف من كاثرين
ماشي انا حاتصرف ملكش دعوة-
-اي بقى مش نعمل حاجة انا اشتقتلك كتير انت بقالك مدة منفضلي
مليش نفس لحاجة عكننت مزاجي بنت الشرموطة -
انت سيب نفسك بس ليا و انا حأعدلك مزاجك -
و قامت حطت مزيكا و بدأت ترقص بأغراء و تقلع هدومها حته حته لحد مبقت ملط و نزلت على ركبها و بلشت تمشي على ايديها و رجلها لحد ما وصلت فتحت بنطلوني و طلعت زبي الي كان شد من يلي كانت بتعملو و بلشت ترضع فيه في اللحظة دي تليفوني رن كان بابا كان لازم ارد و جيسيكا مش راضية تسيب زبي رديت عليه و هي بترضع في زبي
ايوا يا بابا عملت اي -
-حليتلك الموضوع زي ما وعدتك بكرا تروح الجامعة و لا كأن في حاجة و ملكش دعوة كل شي تمام
انت عملت كدا ازاي -
-انت فاكر ابوك حاجة صغيرة انا الي يجي نحية حد من عيلتي افرمو
يعني حأعرف اخذ حقي من الدكتورة دي-
-متخافش يا ابني انت اسمك احمد شاهين ابن محمد شاهين و احنا عيلة شاهين اسم على مسمى زي شاهين بالضبط احنا ملوك و نعرف امتى ننزل على الفريسة بتاعتنا و ناخذو حقنا اصبر بس و لما يجي وقتو حأخليك تأخو حقك منها
(شاهين دا اسم احد انواع الطيور الجارحة من فصيلة الصقور طائر قوي البنية والو قدرة كبيرة على الصيد اصل الاسم فارسي و يعني ملك الطيور)
شكرا يا بابا مش عارف اقولك اي-
-متقولش حاجة ترجع تكمل دراستك انا عملت اللازم مفيش حد يقدر يجي جنبك هناك بعد كدا و من النهاردة خليك قد اسمك و اوعى توطي لحد انت مكانتك فوق الكل
قفلت مع بابا و فضلت افكر في كلمو عمل اي و اي الي بيقولو مكنتش عارف ان بابا بيجهزني بالكلام دا لحاجة حأعرفها بعدين كنت ناسي جيسيكا الي كانت هارية زبي و ترضع بمتعة مزاجي كان راق سحبت زبي من فمها و قعدتها مكاني و نزلت على كسها هي كانت هايجة اوي و كسها مليان مية الشهوة اول محطيت لساني عليه هي شهقت و اتنفضت في مكانها ابتديت ادخل لساني في كسها و كأني بأنيكها بلساني و ايدي اليمين بتوسع طيزها و الشمال بتلعب في بزازها و شوية و اقرص حلمتها .جيسيكا جابت مرتين و كانت مش قادرة تتحرك و هي بتقولي انت اي الي عملتو فيا انا جبت مرتين من غير ما تنيكني
-انت لسى شفتي حاجة احنا بنسخن بس و مش انتي الي عايزة كدا ما قلتلك بلاش اتحملي بقى
دخلت زبي و هي اتنفضت اااااااااااااااااه لي كداااااااااااااا حرااااااام عليك انا مش قدك اااااااااااه ااااااااح اووووووف يا كسي بشويش ااااااه شوية و بدأت الشهوة تسيطر عليها و ااااااااه كمان اووووف نيك كمان ااااااااااح اااااااااام و رفعت رجليها حوالين ظهري عشان تزقني على زبي اكثر و كسها بيبلع زبي و بيشفطو .قلبت جيسيكا و صارت واقفة و ميلت و سندت بايديها على الكنبة و رجليها على الارض و طيزها قدامي منظر طيزها متقدرش تتحمل قدامو لازم تنيكها دخلت زبي في خرمها الي كان وسع من لعبي فيه و بقيت انيك و ابدل بين كسها و طيزها لحد ما جبت و مليت طيزها لبن جيسيكا ارتمت زي الجثة على الكنبة و انا كمان كنت تعبت الشرموطة تتعب اي حد نمت جنبها شوية اخذت نفسي و بعدين قمت عملت واحد تاني مع جيسيكا في اوضة النوم و غيرت هدومي و كنت نازل فتحت الباب لقيت مونيكا في وشي كانت عايزة تضرب الجرس
انت ما تردش عليا لي -
زهقان و مش عايز اتكلم مع حد -
-اي الي انت عملتو انهاردة انت عارف المشكلة الي وقعت نفسك فيها كدا مش حتعرف تتخرج ابدا
و لا يهمك دي مشكلتي و حأحلها -
اي برودة الدم الي انت فيها الا مكنتش مفصول شهر -
و مونيكا في غفلة مني كانت خالص دخلت جوا لما لحقتها كانت بلمت و هي شايفة برا و اندر على الكنبة و باقي هدوم جيسيكا على الارض بصتلي و كانت دموعها بلشت تنزل و بدون و لا كلمة سبتني و مشيت .حسيت اني ظلمت البنت دي بس انا كنت قلتلها من الاول اني مش عايز حب .خرجت رحت اشتريت شوية حاجات لعشا و عملت لفى و بتصل بمونيكا مش بترد عليا رجعت البيت عملت عشا و صحيت جيسيكا تعشينا و ساعدتني نرتب البيت و قلتلي انها حتديني نمرة شركة هنا مختصة في التنظيف يبعثولي ست تنظف مرتين في الاسبوع بدل ما البيت كدا وافقت عشان انا كنت بردو بفكر في نفس الموضوع سهرنا شوية و جيسيكا روحت بيتها عشان عندها شغل لازم تظبطو عشان لازمها في محاضرة بكرا و انا طلعت نمت
صحيت الصبح جهزت حالي و تعمدت اروح متأخر و كنت اتصلت بالشلة و اتفقنا نتقابل بعد المحاضرات عشان انا مفصول و مرضيتش اقولهم ان العقوبة اتلغت المحاضرة الاولى كانت عند جيسيكا و الثانية عند الدكتورة كاثرين رحت متأخر كان الكل في محاضرة جيسيكا اول ما وصلت كان في فرد امن مستنيني و قلي انو العميد عايزني في مكتبو رحتلوا و اول ما دخلت كان وقف و رحب بيا و قلي اتفضل اقعد اوبا هو بابا عمل اي دا غير تصرفوا معيا امبارح خالص
-استاذ احمد امبارح حصل سوء تفاهم و حضرة السيناتور اتصل بيا و بلغني الوضع و عشان كدا انا لغيت العقوبة بتاعتك بس انا عندي عندك طلب
(السيناتور هو عضو الكونغرس الأمريكي الي هو عبارة عن البرلمان هناك )
اتفضل حضرة العميد -
-انا مش عايزك تدخل محاضرات الدكتورة كاثرين لمدة شهر عشان المشاكل بس فيك تدخل باقي المحاضرات عادي
-مقدرش حضرة العميد انت عارف ان هي* بتدي اهم مادة عندي و لو غبت عليها حأخسر كتير انا يا ادخل كل المحاضرات يا اخرج و اكلم السيناتور و اقلو انك رفضت تخليني ادخل المحاضرات
انا مكنتش عارف لا سيناتور و لا غيرو و مش عارف هو اتصل بيه علشاني ازاي بس قلت عشان العميد كان تحس انو يخاف من السيناتور دا يبقى أضغط عليه عن طريقو
ماشي حأتصرف -
قلتلو انو عندي محاضرة عند الدكتورة كاثرين و لازم اروح و مش عايز اتأخر رغم ان المحاضرة بتاعها بلشت من ظ،ظ* دقايق انا تعمدت ادخل متأخر فتحت الباب و كان الكل باصص مستغربين و من غير و لا كلمة رحت نحيت المدرج و قعدت جمب محمد و مايكل. كاثرين كانت بلشت تزعق و انا و لا معبرها
محمد ؛ اي الي انت بتعملو دا
انا ؛ و لا حاجة انا عندي محاضرة و جاي احضرها
مايكل ؛ انت ناسي ان انت مفصول شهر و كاثرين هي الي فصلتك كمان
انا ؛ لا مش ناسي دلوقتي تفهمو
كاثرين كانت طلبت الامن و بتقلي؛
انا حأفصلك نهائي من هنا انتو مش بتاع هندسة انت اخرك تشتغل سباك مش مهندس برمجيات
انا كنت عايز اقوم امسك فيها بس كنت عايز اخليها تتجنن اكتر كنت بس باصص عليها و بأبتسم في وشها لحد ما دخل اتنين من امن الكلية هي شاورت عليا و قلتلهم طلعوه برا دا مفصول شهر و عن قريب حيبقى نهائي في اللحظة دي دخل العميد و قلهم فيكم تمشو المشكلة تحلت
كاثرين؛ ازاي اتحلت الاستاذ انت فصلتو امبارح و النهاردة جاي و دخل كأنها زريبة و مش معبر حد
العميد ؛ ممكن تجي معيا دقيقة
خرجو شوية و بعدين دخلت كاثرين و كان الشر طالع من عنيها و قالت يلا نكمل المحاضرة الكل كان بصصلي بأستغراب مش فاهمين حاجة و لا انا الصراحة بس كنت فرحان اني قدرة اكسر عينها قدام الطلبة بتوعها. خلص اليوم و الكل كان عايز يفهم الي حصل الصبح رحنا كافيه*
مايكل ؛ انا مش فاهم حاجة من يلي حصل الصبح إما كنتش معاك امبارح و شايف العميد بيفصلك شهر ازاي رجع في قرارو و كمان كاثرين كان ازاي سكتت و ساباتك
اليسيا ؛ اه كنتو شايفين ازاي بصت لأحمد اول ما دخلت تحس انها مجبورة بس من داخلها كانت عايزة تاكلك اكل يا احمد
اماندا ؛ ما تفهمنا يا احمد حصل دا ازاي
انا ؛ ابدا كان في سوء تفاهم و انا اول ما شرحت للعميد تقبل موقفي و رجع في قرارو
محمد ؛ بس يا صاحبي من نظرت كاثرين ليك هي مش حأتسيبك في حالك
انا ؛ و لا تقدر تعمل حاجة
محمد ؛ بس خليك فاكر اني حذرتك
انا ؛ ماشي
طول القعدة مونيكا ما نطقتش بحرف و كان باين انها زعلانة مني و كنت بأحاول اراضيها و كمان لاحظت ان اماندا مش طايقه ادريان دا طبعا بسبب وضع عيلتهم وحدة ابوها سياسي كبير و في ناس كتير عايزة تمسك عليه غلطة و واحد ابوها تاجر مخدرات و من اشهر الاسماء في عالم المافيا بس وقتها مكنتش عارف ان ابوه تاجر مخدرات و مستغرب تصرف اماندا
عدى اسبوع كنت بأحاول اصالح فيه مونيكا و بفكر ازاي حأقدر اخذ حقي من كاثرين خاصة و حسب ما قلتلي جيسيكا هي بتحاول تكره كل الدكاترة فيا و عايزة تسقطني في كل المواد. بكرة يوم الاحد و دا اجازة هنا عشان كدا انا عزمت كل الشلة انهاردة و طلعنا نسهر اتعشينا و الكل كان بيشرب ماعدى انا و محمد اخذت مونيكا على جنب لما الكل كان بيرقص و اخذتها الحمام
-اي بقا حتفضلي مخصماني كدا كتير انا بقالي اسبوع بحاول اصالحك
انت عايز اي يا احمد -
عايز الجميل يرضى عليا -
-ايوا يا بكاش لما انت عايز الجميل جايب وحدة تانية لي و كمان مش بترد عليا و تقلي مشغول
-مونيكا انا كنت صريح معاكي من الاول انا مش عايز اي علاقة صحاب ماشي انما حب و الكلام دا مش عايز
و انا قلتلك موافقة بس على الاقل حاول متجرحنيش -
عموما انتي فاهمة الموضوع غلط حأفهمك بعدين -
و لي مش دلوقتي -
دلوقتي عندنا حاجة اهم -
و اخذت مونيكا في بوسة و شفايفنا بتاكل بعض شفايفها كان الها طعم تاني خالص شفايف وردي تتاكل اكل فضلنا يجي ظ،ظ* دقايق كدا* لحد ما مونيكا فلتت مني و قلتلي كفاية دلوقتي يلا نرجع عند الشلة عشان ما يحسوش بغيابنا لما فتحت باب الحمام لقيت حاجة غريبة قدامي ادريان كان واقف قدام حنفية بيغسل وشو و معاه مايكل بس ايد مايكل كانت على زب ادريان و اول محس بالباب اتفتح و شفنا شال ايدو و ارتبك و قلي ان ادريان تعبان من الشرب و بيرتاح شوية رجعنا لشلة و كملنا السهرة. الساعة صارت ظ¢ الصبح و الكل خالص صاروا مغمى عليهم من الشرب حاسبت و طلبت تاكسي عشان مونيكا و كنت حأوصل الباقي بعربيتي لما طلعنا الجراج اتفاجأت كان في عربية جيب متفيمة واقفة جنب عربيتي و اول ما وصلت عربيتي نزل منها شخصين سود كانو كلهم عضلات و لابسين بدل كان باين انها بودي جاردات* و جم ناحيتي و اتكلم واحد منهم و قلي استاذ احمد ممكن تتفضل معنا
انا ؛ انتم مين و اتفضل معكم فين
الجارد ؛ لما توصل حتفهم كل حاجة
انا ؛ مش جاي الا لما اعرف انتو مين و عايزين اي
الجارد ؛ احنا مين مش حأقدر اقولك و قرب عليا و قلي بس احنا من طرف الاستاذ محمد شاهين(بابا) و عندك عندنا امانة لازم تستلمها
انا ؛ امانة اي
الجارد ؛ زي ما قلتلك لما تجي حتعرف
انا اتذكرت بابا لما قلي ان لما يجي الوقت المناسب حأجيب حقي قلت اكيد الموضوع عندو علاقة بكاثرين و قلتلهم ماشي اديت مفتاح عربيتي لمحمد عشان يوصل الجماعة و قلتلو حأتصل بيك و لو مكلمتكش لبكرا كلم البوليس ركبت معاهم ورحنا لمكان بعيد حوالي ساعة بالعربية كانت مكان زي المزرعة و اول ما نزلت لقيت نادر و دا الشخص الي استقبلني اول ما جيت كدا اطمنت يبقى هما من طرف بابا فعلا نادر قلي اتفضل معيا دخلت وراها كانت زريبة و في اوضة صغيرة فيها دخلنا لقيت في ست مربوطة على كرسي و في كيس على راسها انا توقعت تكون كاثرين و فكرت بابا ازاي عمل كدا بس لما نادر شال الكيس لقيتها البنت الي دايما مع كاثرين و حكيتلي عليها جيسيكا و اسمها جوليا المساعدة بتاعت كاثرين بصيت لنادر و قلتلو دي بتعمل اي هنا انتو خاطفين البنت*
نادر ؛ جوليا كان في عندها كلام عايزة تقولهولك عشان كدا جبناك
انا ؛ كلام اي الي عايزة تقولهولي و يلا فكو البنت
نادر فكها و قلي انت مش كنت عايز تاخو حقك من كاثرين جوليا بقا هنا عشان تساعدك حاسيبكم انا و انتي يا جوليا احكيلو كل حاجة زي ما اتفقنا و طلع
جوليا ؛ انا حأحكيلك كل حاجة بس تاكدلي كلام نادر دا انك حتساعدني ابدأ حياتي فمكان تاني
انا ؛ ماشي عايزة تقولي اي
جوليا ؛ انت الي عايز تعرف اي عن كاثرين
انا ؛ كل حاجة عنها و خاصة نقاط ضعفها و اي غلطة عملتها و خايفة منها عايز امسك عليها حاجة اذلها بيها
جوليا ؛ بص كاثرين ست مفترية اوي و قوية جدا،* كاثرين ميسترس و عندها سليف كتير منهم انا و طلبة قدامى و جداد و كمان دكاترة عندنا
انا ؛ دكاترة كمان ههههههه مين من الدكاترة
جوليا؛ من عندكم في بس الدكتور فيليب
انا ؛ احاااااااا الدكتور فيليب الي الكل بيخافو يبقى سليف دي احلوة اوي و انتي عندك حاجة تثبت الكلام دا
جوليا ؛ ايوا معيا فيديوهات و صور كانت كاثرين بتخليني اصورهم بس كنت باخذ نسخة ليا
انا ؛ انا عايزهم
جوليا ؛ ماشي بس بعد متنفذ وعدك حابقى تاخذهم
انا ؛ ماشي و نديت على نادر اجى و قلتلو يشوفها هي عايزة اي و ينفذو و يستلم منها الفيديوهات و الصور و يجيبهملي و سبتو و طلعت وصلوني البيت كانت الساعة ظ¦*الصبح سيبت مسج لمحمد عشان ميقلقش و اني حأكلمو لما اصحى و رحت في النوم .صحيت المسا على جرس الباب فتحت و كنت لابس شورت بس و عريان من فوق لقيت قدامي حد ما توقعتش اشوفو هنا ابدا........
الجزء الثامن
وصلنا الجزء الي فات لما روحت البيت بعد ما اتفقت مع جوليا و نمت صحيت على صوت الباب الي لقيتها قدامي كانت ليزا ام مونيكا لابسة فستان وردي فوق الركبة مفتوح من فوق و مبين نص بزازها خاصة انهم مشدودين لفوق بصراحة شكلها نساني انها ام مونيكا و كل حاجة كنت شايف ميلفاية عايزة الي يروضها ما فقتش الا على ليزا سباتني متنح و دخلت جوا دخلت وراها كانت قعدت على الكنبة و حطت ساق على التانية فخذها كلها باينة كانت خلت زبي بدأ ياقف احترام للجمال الي قاعد قدامي و بما اني لابس شورت بس فزبي كان باين ليها
انا ؛ تشربي اي
ليزا ؛ حأشرب بعدين بس دلوقتي عايزين نحكي
انا ؛ اتفضلي
ليزا ؛ انا عرفت من سام انك ابن محمد شاهين
انا ؛ ايوا انا احمد شاهين ابن محمد شاهين
ليزا ؛ ماهو انا جاية هنا اتأكد بس باين من شكلو انك ابنو
انا ؛ نعم شكل اي و اي الي باين مش فاهم حاجة
ليزا وقفت جيت جانبي و قلتلي باين من دا و حطت ايدها على زبي هي لما ميلت على زبي بزازها تقريبا صارت باينة كلها قدامي فزبي وقف اكتر و صارت على اخري
ليزا ؛ اي دا هو لسى بيكبر دا اكبر من بتاع ابوك
انا ؛ نعممم و انتي تعرفي بتاع بابا منين
ليزا ؛ حأحكيلك بعدين بس دلوقتي لازم اتمتع بالصاروخ دا
هي نزلت على ركبها قدامي نزلت الشورت الي مكانش تحتو حاجة و صار زبي حرا طليق واقف على اخرو قدام وشها هي برقت فيه و بعدين نزلت عليه و صارت ترضع فيه كأنها عمرها ماشافت زب و انا صرت بمشي ايدي على ظهرها لحد طيزها و بلعب ببزازها شوية الي كانو زي البالونة و عرفت انها عاملة عملية تكبير الصدر بعد ما خلصت متعتها في رضع زبي وقفة فتحت سوستة فستانها الي وقع على الارض و كانت لابسة اندر فتلة تحتو جسم تحفة مش قادر امسك نفسي جبتها جنبي و ابتديت ببزازها ارضع فيهم و ايدي على كسها الي كان مبلول اوي اااااه حلو اوي ارضع بزازي اااااااه ااااااح يلا نيكني ااااااام عايزة احس بزبك في كسي ااااااااااااح ايوااااااااااا اااااااه مقدرتش اتحمل اهاتها الي هيجتني اوي و حطيت زبي على كسها و دخلتو و هو دخل بسهولة من مية كسها و بلشت انيك فيها و هي بتهيجني اااااااااه نيكني كمان ااااااااح نيكني ايوااااااا نيك كسي ااااااااااااام نيك كسي زي ما ناكو ابوك اااااااااااااوف ايوااااااااا كدا دخلو كلواااااااااا عايزة احس بيه ااااااااااح املي كسي بزبك زي ما ملاه ابوك و كل ما تجيب سيرة بابا اكتر تعبت من الوضع دا و قلبتها انا تحت و هي فوقي و صارت تتطلع و تنزل على زبي اووووووف ااااااااح ايواااااااااااا زبك مالي كسي اااااااااااام و اتشنج جسمها انا طلعت زبي و هي جابت مية كتير بللت المكان و كانت خلاص اعصابها سابت و مغمى عليها خليتها نامت على بطنها و حطيت مخدة تحتها عشان طيزها تترفعلي اكتر و بلشت انيك فيها تاني اااااااااه كفاية ااااااااااوف مش قادرة اااااااااه بالراحة حراااااااام بشويش اااااااح ااااااااام ااااااه يا كسي كفاية بترجاك اااااااااااح كسي معدتش حاسة بيها اااااااااااااااااه و جابت تاني اكتر من المرة الي قبلها و قلتلي اي انت مش ناوي تجيب هتو هنا اريح ببقي كسي خالص شطب رحت اديتها زبي و هي نزلت ترضع فيه بطريقة بنت شرموطة مأخذتش في ايديها كتير و كنت حأجيبهم جيت اطلع زبي مسكت فيه و خلاتو في بوقها و جبتهم فيه بلعت لبني كلو و بقت تمسح الي وقع على بزازها و تلحسو من على ايديها و قلتلي مش قلتلك حأشرب بعدين
انا ؛ هههههههههه انتي كنتي تقصدي لبني
ليزا ؛ اومال جاية هنا لي يا حبيبي
انا ؛ انا كنت فاكرك جاية عشان مونيكا الصراحة
ليزا ؛ عشان كدا البنت حتموت عليك ماهو الي يذوق دا ما يقدرش يسيبو
انا ؛ هي حكتلك
ليزا ؛ طبعا بنتي مبتخبيش عليا حاجة، هي لما حكتلي عليك و كمان سام قلي انك ابن محمد قولت مبدهاش لازم اجي
انا ؛ اي بقى حكاية بابا بقى انا مش حأسيبك الا لما اعرف
ليزا ؛ ماشي احكيلك بس اوعى حد يعرف انا وعدت سام مش حأجيبلك سيرة
انا ؛ ماشي اوعدك يلا احكي
ليزا ؛ من حوالي ظ¥ سنين سام جوزي كان بيمر بأزمة مالية كبيرة و كان خلاص راح يخسر كل حاجة بس قلي ان في شركة جديدة للاستثمارات بتفتح هنا في امريكا و بتقدم تسهيلات كبيرة مقابل نسبة من* الارباح سنويا سام تواصل مع الشركة و عرفنا انها شركة مش امريكية و صاحبها رجل الاعمال عربي سام تواصل معو و عزموا عندنا و لما اجى عندنا اتفجئت كان راجل شيك عندو كاريزما اصل بنسمع يعني على العرب حاجات مش كدا الصراحة عاجبني كتير انا و سام كنا عيلة متحررة اوي نعمل كل الي عايزينو بس مابنخبيش عن بعض حاجة. بعد العشا سام و باباك بلشو يحكو في الشغل
انا ؛ اي دا هو رجل الاعمال دا يبقى بابا
ليزا؛ ايوا الراجل دا كان محمد شاهين و متقاطعنيش تاني المهم كان سام و ابوك بيتكلمو في الشغل سام عرض عليه الشراكة بنسبة ظ¤ظ©% مقابل ابوك يمولو و يخليه يوقف تاني على رجليه و ابوك وافق طبعا خاصة انو كان دارس السوق كويس وهو جديد هنا و عارف قيمة سام هنا و علاقاتو في الوقت دا انا كنت بجهز نفسي في اوضتي اصلي قررت اخليها ليلة متتنسيش لبست لانجري و فوقو روب شفاف مش مداري حاجة دخلت عليهم و هما كانوا الاتنين لسى بيحكو في الشغل ابوك بص عليا بس كأنو ماشفنيش رجع يتكلم مع سام و لا كأني جيت سام شافني ابتسم و عرف انا عايزة اعمل اي رحت ناحية ابوك قعدت جنبو و من غير اي كلمة صرت امشي ايدي على زبو الي حسيت انو كبير و دا زود اثارتي اكتر .سام اجى كمان جنبي و صرت قاعدة في وسطهم انا بلعب بزب ابوك و سام قلعني الروب و صار بيرضع في بزازي و ايدو بيمشيها على جسمي كلو طلعت زب ابوك من البنطلون و كان حجمو كبير تقريبا نفس حجم زبك اول ما شفتو تجننت و نزلت عليه ارضع فيه و امص كأني اول مرة اشوف زب محمد صار حاطط ايدو ورا دماغي و بيزقني اكتر على زبو الي وصل لزوري و سام لقيت ايدو بتجيب الاندر بتاعى على جنب وبيدخل زبه فيا و صار ينيك بقوة . سام بينيك كسي و ابوك بينيك بقي شوية و محمد بلش يقلع و قام و انا نزلت على ركبي مكنتش عايزة اسيب زبو خالص و سام كمان اداني زبو ارضع فيه صرت قاعدة بين زبين ابدل ما بينهم لحد ما محمد قعد على الارض و خلاني اقعد على زبو وبيدخل راس زبه اللى كنت حاسه ان خرطوم كبير بيدخل ف كسي بقيت ببرق وانا بصاله ف عينه ومستسلمه كنت حاسة اني اتفتحت من جديد وفضل سايب زبره جوايا وهو بيبوس فيا وبيدعك بزازى لحد ما تعودت عليه و بعدين دخلو مرة وحدة ما حسيتش بنفسي الا و انا بصرخ اااااااااااااه و هو بينيك جامد* و انا رحت عالم تاني و كسي عمال يجيب مياة كتير و اهاتي عالية اااااااااه نيكني اااااووووف كمان دخلو ااااااااااااااااح كمان اووووووووف دا انا اول مرة اتناااك ااااااااااااااه اااااااااااام نيكني يا محمد اااااااااااه سام اجى ورانا و صار يدخل زبو في طيزي اااااوف نيكوني ااااااااااه ايوااااااااا نيك متناكتكم ااااااااه ااااااااح كمان و فضلو يبدلو بين كسي و طيزي لحد ما جابو كانو قعدوني وسطهم على ركبي و ملو وشي لبن و بعدين عرفنا ان ابوك كمان متحرر زينا و كمان ام...
هي لما اجت تكمل تليفوني رن كان نادر قلي ان كل حاجة تمام و اني لازم اجي استلم الحاجة عشان جوليا طيارتها الفجر حتسافر اوروبا و تكمل حياتها هناك قولتلو ماشي شوية و جاي لبست هدومي و طلبت من ليزا تستناني عشان تكملي الحكاية طلعت لقيت نفس العربية مستنية قدام البيت و واحد من جاردات فتحلي الباب و ركبت المرة دي رحنا سان فرانسيسكو عشان جوليا حتسافر من مطار سان فرانسيسكو رحنا المطار كان نادر و جوليا مستنين في كافيه هناك قعدت معاهم
انا ؛ خلاص كل شي تمام يا جوليا
جوليا ؛ ايوا متشكرة الفلوس تحولت و حأسافر كمان شوية
مكنتش عارف موضوع الفلوس بصيت على نادر و هو حركلي دماغو على انو حايفهمني بعدين
انا ؛ تمام كدا انا نفذت الي عليا الدور عليكي
جوليا طلعت فلاشة و ادتهالي دي عليها كل حاجة عندي فيديوهات كاثرين مع فيليب و كمان طلبة و دكاترة تانين
انا ؛ تمام بس لو ملقيتش الحاجة مش حأسيبك حأعرف القيكي تاني
جوليا ؛ متخفش كلو جوا الفلاشة مش انت بس الي عايز تذل كاثرين في غيرك كتير هي معيشة كتير في جحيم عشان رغباتها و انت الوحيد يلي كنت رديت عليها و كمان كانت حتجن ازاي العقوبة بتاعتك اتلغت انا حأبقى اتواصل معاك من هناك لو احتجتني في حاجة
سبت جوليا و طلعت انا و نادر
انا ؛ اي حكاية الفلوس انا مكنتش عارف لي
نادر ؛ ابوك طلب مني اخلص الشغل و ادفع اي حاجة عشان اخليك تجيب حقك من كاثرين
انا ؛ و انت دفعتلها كام
نادر ؛ اخذت ظ¥ظ* الف دولار
انا ؛ ماشي هو بابا عرف موضوع الفيديوهات
نادر ؛ لا هو طلب ابدأ الشغل و احطك على اول الطريق و انت تكمل زي ما انت عايز و مش عايز يعرف ازاي المهم حضرتك تاخذ حقك
انا ؛ متشكر يا نادر
نادر ؛ دا شغلي يا افندم لو احتجت حاجة تكلمني انا عندي اوفرلك اي حاجة تطلبها هنا
ركبت العربية و رجعت بيتي كانت ليزا نايمة صحيتها راحت عملتلنا اكل و خلصنا
انا ؛ يلا كملي الحكاية احنا وصلنا فين
ليزا ؛ انت عن جد عايز تعرف الباقي مش لازم يعني كفاية انك عرفت حكايتي مع ابوك و خلاص
انا ؛ يلا يا ليزا كملي انت مش خارجة من هنا الا لما تحكيلي كل حاجة
ليزا ؛ ماشي انت الي عايز زي ما اتفقنا محدش يعرف اني حكيتلك بص بعد ما ابوك ناكني هو و سام مع بعض فضلنا سنتين كدا كل مايجي هنا ينيكني مع سام او لوحدو و صرت مدمنة على زبو مستنيه دايما و عرفت ان ابوك كمان متحرر زينا في علاقتو مع مامتك
انا كنت متفاجئ ؛ نعععععم ازاي يعني
ليزا ؛ سيبني اكمل و خليك هادي. لما عرفت كدا اتفقنا كلنا نطلع اجازة في الصيف مع بعض طلعنا مارين (مقاطعة شمال سان فرانسيسكو) حجزنا في فندق هناك و اول يوم الصبح* نزلنا البحر لحد الظهر فطرنا بعدين محمد اقترح نروح شاطئ تاني هو يعرفو قريب منا ركبنا عربية وحدة لما وصلنا اكتشفت انو شاطئ عراة كنت فاكرة مامتك حا تدايق بس العكس صار و كانت مبسوطة و قالت ان كان نفسها تيجي شاطئ عراة من زمان. دخلنا بعد ما قلعنا هدومنا و كنا ملط الصراحة جسم مامتك كان جامد الصراحة (وصف ماما جسم كيرفي طولها ظ،ظ§ظ* وزنها حوالي ظ©ظ* شعر اشقر عينين زرق احنا وراثين لون العينين عليها انا وملاك بزاز كبيرة و طيز كبيرة* مليانة شوية بس جسمها متناسق عشان مهتمة بيه اوي لما تشوفها تديها ظ£ظ¥ سنة هي شبه lena Paul )
اول ما دخلنا كانت العينين كلها على منى قضينا باقي اليوم في المية و ابوك معيا و منى مع سام مفيش نيك بس دا ما منعش شوية بعابيص على لعب تحت مية في ازبابهم الكل كان هايج لما رجعنا الشاليه يلي مأجرينه اخذنا دش و اكلنا و بلشنا نشوف فيلم رومانسي منى و محمد في كنبة و انا و سام في الكنبة التانية شوية بصيت لقيت منى و محمد بيبوسو بعض منى كانت هيجانة خالص طلعت زب محمد و بلشت تمصو بفن كان باين انها خبرة من ملامح محمد و اهاتو مقدرتش اتحمل منظر زب محمد نزلت على ركبي و روحت عندهم منى بترضع زبو و انا نزلت على بيضاتو و بعدين انا اطلع على زبو و هي على بيضاتو و بعدين نطلع بلسانى مع بعض لحد الراس سام كان طلع زبو يجلخ فيه بعدين اجى ورا طيز منى قلعها الجيبة و اندر الفتلة الي مش مغطي من طيزها حاجة و بلش يلحس كسها و خرم طيزها لسانو في كسها و صباعو في خرمها و بعدين العكس ينيك خرمها بلسانو و صوابعو بينيكو كسها هي كانت على اخرها و بتدخل زب محمد لزورها لحد ما تختنق بيه و طلعو كانت شرموطة خبرة سام مقدرش يتحمل جمال طيزها و دخل زبو فيها و بلش ينيك و هي واخذة زب في كسها و زب في بوقها انا طلعت على بوق محمد و صار يلحس كسي لحد ما نزلني على زبو و خلاني اتنطط على زبو و منى تقولي اي عجبك زب جوزي ااااااه نيكها يااااااا محمد اااااااااح كمن اااااااووف كان شغال في كسها و بيرزع فيها و محمد بينيك فيا و منى كانت بترضع في بزازي و بعدين تطلع على شفايفي بتاكلهم اووووف شفايفها كانو عسل لحد ما محمد نزلني من على زبو و مسك منى خلاها ترضع زبو شوية و بعدين طلعها عليه طيزها الملبن و هي بتترج طالعة نازلة كانت تهيج الصخر انا نفسي هجت عليها و سام مكانش قادر يبعد عن طيزها صار يبعبص خرمها و يدخل صباعو انا نزلت اجهزهلو زبو عشان ينيك طيز منى و بعدين دخلو في خرمها و صارو ينيكوها الاتنين و هي اهاتها عالية اوي ااااااااااه كمان ااااااح نيكوني انتو الاتنين ااااااااوف حللللللو اويييييي اااااااااه كمان اوف مش قااادرة اااااااااح ااااااه يا كسي اااااااااوف ااااااااام بعدين لما منى شطبت ناكوني انا كمان مع بعض لحد ما كانو بيجيبو جابو على وشي انا و منى و فضلنا نبوس بعض و نلعب باللبن و نبلعو و فضلنا طول الاجازة كدا في النهار ترفيه و في الليل نيك جماعي و بعدين انام انا مع محمد و سام و منى
منى كانت بتحكي رغم اني مصدوم من يلي بسمعو بس بدون ارادتي كان زبي وقف على اخرو من الحكاية ازاي كدااا يعني ماما هي كمان شرموطة و بتتناك و بابا طلع كمان عرص يعني اكيد ماما عارفة انو بينيك امل و انا الي كنت فاكر موضوع امل حيزعل ماما كتير لو عرفت عشان كانت زي اختها و اي كمان يلي ممكن يطلع من العيلة دي انا حاتجنن و في لحظة افتكرت كلام امل اول مرة لما خلتني انيكها عن عيلتي و اني في حاجات كتير ما اعرفهاش اوبا انا نسيت ازاي موضوع كاميرات بيت امل اكيد حاتساعدني افهم كل حاجة. ماشيت ليزا و عملت اني مدايق من كلمها مسكت الاب بتاعي طلعت عنوان Ip
و اشتغلت شوية على كلمة المرور و شوية و كانت الكاميرات كلها معيا صرت ابدل بينهم مكنش في حد في البيت لحد ما وصلت كاميرا اوضة النوم ...........
الجزء التاسع
لما فتحت كاميرا اوضة نوم امل كانت حاجة غريبة بالنسبة ليا بس بعد كلام ليزا ما استغربتش كتير عشان عرفت انهم عيلة شراميط و عرص امل كانت بتتناك من عمو محمود (محمود دا يبقى عمي بس هو مش من عيلة شاهين هو اخو بابا من ام بس ابوه كان جوز جدتي الاولاني و توفى في حادث و جدتي بعدين اتجوزت جدي ابو بابا محمود عندو ظ¥ظ¤ سنة هو شغال مع بابا بس حسب معرفتي بابا معندوش ثقة كبيرة فيه و هو معروف عليه غيرتو و كرهو لينا عشان جدي قبل ما يموت كتب كل حاجة بالاسم بابا عمي تجوز مرتين مرة من عزة و دي ماتت من ظ¢ظ*سنة و هي بتخلف اميرة و دي شغالة في المصنع عندنا عشان ما كملتش تعليم و مرة الثانية اتجوز من شيماء ظ£ظ¦ سنة و خلف منها مصطفى ظ،ظ¤ سنة و عند ظ،ظ* سنين )
مكنتش عايز اتفرج عليهم فمشيت اشوف التسجيلات و ابتديت ادور امل كانت بتتناك من طوب الارض ناس كتير اعرف منهم شوية و كتير ما اعرفهمش مرة تتناك لوحدها مرة معها وحدة مرة اتنين و مرة مع راجل بس و مرة مع اتنين دي مرة اتناكت من اربعة و مرات تعمل حفلة نسوان شراميط كتير و رجالة و منهم بابا و عمي بس ما كنتش تجمعهم مع بعض كنت بأشوف التسجيلات لحد ما وصلت الى تسجيل يوم قبل ظ،ظ¥ يوم تقريبا ماما كانت قاعدة مع امل عندها في اوضة النوم على السرير و شوية و بدأو بوس بعض و كانو لابسين قمصان شفافة و قصيرة اوي مش مخبية حاجة اول مرة ابص على جسم ماما بطريقة جنسية رغم اني شفتها كدا كتير عشان في البيت و خاصة في حر الصيف كانت بتاخذ راحتها كتير في اللبس بس عمري مفكرت فيها تانية عشان دي ماما بس بعد الي سمعتو من ليزا و يلي شايفو دلوقتي زبي كان واقف احتراما لجسمها و ما رعاش انها امي و بلشت اجلخ زبي على الي شايفو رغم اني عندي كتير ما جلختش زبي لحالي بس غصب عني انا شايف اتنين بيتشرمطو على بعض و كل وحدة فيهم تنسيك في التانية. اوف على جمالهم مع بعض فضلت اتفرج و باضرب عشرة عليهم .ماما و امل كانوا قلعو بعض و بيلعبو بجسم بعض و عملو و بعدين ناموا على بعض و عملو وضع 69 و هاريين اكساس بعض و لعب في الطيز بعدين امل قامت على الدولاب و طلعت شنطة فتحتها كان فيها الالعاب جنسية كتير و ازباب بالاحجام و اشكال مختلفة ماما طلعت زب كان حجمو متوسط و كان مربوط بحزام يتلبس امل ضحكت و قلتلها لا دا عشان محسن و الي زيوا انما انتي محتاجة حاجة اكبر و طلعت واحد تاني كان ضعف حجم الاولاني هي ماما تستحمل دا ازاي امل لبست الزب و بلشت تفرش كس ماما و ماما ااااااااه يا امل دخليه ااااااااااوف اااااااااح مش قادرة ااااااااام و بلشت امل تنيكها و اهاتهم الاتنين تهيج اوي و بعد ما ماما جابت شهوتها بدلو الأدوار و صارت ماما تنيك امل لحد ما جابت هي كمان و ناموا جمب بعض زي القتيل و انا كنت خالص مش قادر جبت مرتين و انا بتفرج عليهم و مرة و انا و بنيك ليزا و قررت اني اطلع لموضوع من دماغي ماليش علاقة كل حد يعيش على كيفو كانت الساعة داخلة على ظ¢ الصبح رحت نمت كام ساعة و صحيت الصبح رحت الجامعة اول ما دخلت الجراج سبت العربية هناك كنت قابلت كاثرين هناك كان باين انها متعصبة اوي و ماسكة التليفون و بتتصل بحد كنت متأكد انها بتكلم جوليا دخلت الجامعة مكنتش عايز ادخل محاضرات روحت الكافيه اشرب حاجة لحد محاضرة الدكتور فيليب عشان ابدأ خطتي و انا في الكافيه كنت شايف في الباحة الي قدامي و دي مكان كدا زي الجنينة كل عشب و شجر يقعد فيه الطلبة برا الحصص كانت في بنت اول مرة اشوفها هنا كانت ***** قاعدة لوحدها و وراها قاعدين اتنين شبان طلبة هنا و تحس انهم بيتريقو عليها و في لحظة هي قامت راحت نحيتو و كانت عايزة تضربو واحد منهم بالقلم بس هو مسك ايدها و زقها على الارض الكل كان باصص و بيضحك و الشاب التاني راح ناحية البنت و كان عايز ينزع حجابها هنا مكنتش اقدر امسك نفسي و ما ادخلش رغم مكنتش عايز مشاكل في الجامعة بعد مشكلة كاثرين .قمت رحت ناحيتهم الشاب الاولاني بيحاول يثبتها و التاني عاوز يقلعها الحاجب و كتير بيصورو دي حاجة عادية في امريكا دايما بتصير عشان عنصرية شعبها و دايما بتحصل المواقف دي. لما وصلت عندهم مسكت ايد الي كان ماسك راسها فمش كان راضي يسيب فزقيتو رقع ورا فتاني سابها ساعدت البنت توقف و ما حسيتش الا بالبوكس نازل على وشي وقعت على الارض حاولت اوقف و صارت احاول ادافع عن نفسي اضرب و انضرب اكتر انا رغم ان جسمي رياضي و دايما بلعب حديد و كدا و جسمي معضل لكن في الخناق دايما بأنضرب و انا اصلا بأكره العنف شوية و ادخل امن الجامعة و زي العادة على مكتب العميد ههههه يبدو اني حأزور المكتب دا كتير العميد؛ اهلا استاذ احمد اشتاقنالك مزرتناش بقالك كتير اي الحكاية المرة دي
واحد من الامن ؛ دول كانوا بيتخنقوا في الباحة حضرة العميد
فضلنا هناك ساعة عملولنا استجواب و كدا و بعدين دخلونا تاني عند العميد قرر فصل اسبوع لاتنين اتنين و انا تنبيه حسب قولو ان شهود قالوا انو هما السبب و انا كنت بادافع عن نفسي بس طلعنا كانت نظرة الشر باينة من عينيهم. كان اجى وقت محاضرة فيليب رحت دخلت المحاضرة و كان اجى الكل يطمن عليا عشان في اثار ضرب في وشي و كانو فاكرين الموضوع الو علاقة بالجماعة يلي طلعو علينا يوم السبت طمنتهم و بلشت المحاضرة في وسطها كان الدكتور فيليب قاعد على جهازو على المكتب بتاعو و بيشرح مسكت تليفوني و بعثتلو صورة من يلي اخذتهم من جوليا على تليفونو يلي اخذتو رقمو من جوليا كمان فتح الصورة اول ما شفها اتلخبط و بانت عليه الخضة حتى في بنت من قدام سألتو اذا كان بخير حاول يخبي و رجع يشرح شوية و بعثتلو صورة تانية و هو تحت رجل كاثرين و وشو باين اوي كان وشو احمر و عرق كتير و فضلت كل شوية ابعث صورة و هو عينيه بدور في القاعة عن يلي بيبعث خلص وقت المحاضرة و كان الكل بيخرج رحتلو و عشان مشكلتي مع كاثرين كان مش طايقني
انا ؛ دكتور ممكن اتكلم معاك شوية
هو ؛ اتفضل بس بسرعة عندي شغل
انا ؛ كانت في نقطة بس مفهمتهاش في الدرس ممكن تشرحالي
هو ؛ مرة تانية ذكرني و انا اعيدلك معنديش وقت دلوقتي
انا؛ هي حاجة مش حأخذ من وقتك كتير ظ¥ دقايق بس
هو؛ ماشي
طلعت التابلت بتاعي و عملت نفسي بأدور على الحاجة يلي مش فاهمها و انا كنت بحط فيديو من بتاعو على الشاشة و شغلتو و اديتو الجهاز اول ما شاف الفيديو تنح اوي كان مصدوم مش عارف يتكلم ا..ا..زااي وصلك ....الفيديو دا
انا ؛ مش المشكلة ازاي وصلي المشكلة مين الي في الفيديو
هو ؛ انت عايز اي ، لي بتعمل كدا
انا ؛ ذكرني مرة تانية و انا اقلك عايز اي معنديش وقت بس لو كاثرين عرفت ان الفيديوهات دي معيا حأفضحك و اتخيل انت بقى دكتور في جامعة ستانفورد العالمية و شخص معروف زيك بيتعمل فيه كدا الفضيحة حتكون ازاي. و سبتو و طلعت كنت عايز اسيبو يستوي على الاخر عشان لما اطلب منو حاجة ما يعرفش يرفض و عشان يستوي اكتر نزلت صورة على صفحة الجامعة من صورو بس مش باين خالص فيها و كتبت ان دا شخص من الجامعة و اتنشرت الصورة اوي و الكل عايز يعرف مين هو و طلعت كنت عايز اروح جيت اخذ عربيتي لقيت البنت بتاع الخناقة مستنياني هناك
هي ؛ انا كنت عايزة اشكرك على موقفك معيا الصبح
انا ؛ مفيش حاجة تستحق الشكر دا واجبي لما اشوف بنت يتعمل فيها كدا لازم اساعدها
هي ؛ موقفك مش حأنساهولك دا على جميلك على راسي
انا؛ لا جميل و لا حاجة
هي ؛ متشكرة استاذ احمد
انا ؛ اي دا هو انتي تعرفي اسمي
هي ؛ احنا في نفس الدفعة و بندخل محاضرات مع بعض بس انت يلي متشفش حد غير شلتك
انا ؛ طيب كدا لازم اعرف اسمك
هي ؛ انا اسمي جنى
انا ؛ اسمك حلو اوي يا جنى
جنى ؛ متشكرة اوي
انا ؛ انتي من وين يا جنى
جنى ؛ انا عراقية اتولدت في الموصل في العراق و اجيت هنا مع عيلتي و انا عمري ظ¤ سنين لما بلشت الحرب هناك
انا ؛ انتي عايشى هنا
هي؛ ايوا في لوس اتلوس(مدينة قريبة من ستانفورد ) مع عيلتي
انا ؛ انت عندك عربية ؟
هي ؛ لا انا كنت بس مستنياك عشان عارفة ان دي عربيتك
انا ؛ طيب تسمحيلي اوصلك
هي ؛ متشكرة انا حأخذ الباص مش عايزة اتعبك
انا ؛ لا تعب و لا حاجة اتفضلي
مع اصراري هي طلعت معيا وخرجنا من الجامعة و في الطريق كان في عربية كانت ماشية ورايا و لما كان الطريق فاضي اتجاوزتني و قطعت عليا الطريق اضطريت اوقف و لما نزلت فهمت الحكاية دا عيل من بتاع الصبح بس معاه اتنين تانين باين عليهم انهم بلطجية جسمهم مليان اوشام و معاهم عصي و سكاكين هو كلمهم و رجع قعد في عربيتو و هما اجوا ناحيتي بصيت ال جنى و قلت في نفسي دا احنا حنتنفخ و سلمت امري دول مينفعش تقاومهم و محسيتش الا بعربية تانية جاية ضربت فرامل و بسرعة نزل منها ظ¤ اشخاص لابسين بدل و كل واحد منهم معاه سلاح ثبتو البلطجية بالسلاح و واحد راح جاب العيل من العربية. الرجالة الي اجو ذكروني بالي لقيتهم مستنين من يومين بس مش نفسهم واحد منهم اجى ناحيتي و قلي استاذ احمد انت ممكن تكمل طريقك احنا حنتصرف معاهم. ركبت العربية تاني انا و جنى هي كانت متفاجأة و الصراحة انا اكتر منها اي الي بيحصل حواليا دا اب عرص ام شرموطة رجالة بتطلع قدامي فجأة و تنقذني و مرة يطلعو قدامي يجبولي جوليا في الجامعة العميد صار خايف مني و سيناتور بيتصل بيه عشاني انا مش فاهم حاجة و فقت على صوت جنى بتكلمني و انا كنت سارحان و بتوريني الطريق وصلتها و خلتني انزلها بعيد شوية عن بيتها و رجعت بيتي اول ما وصلت لقيت عربية واقفة قدام البيت اول ما نزلت من عربيتي اتفتح البابين الورانين و نزل منها اخر شخصين كنت اتوقع اشوفهم دلوقتي اي اليوم الي مليان مفاجأت من اولو و مش راضي يخلص نزل ماما و امل من العربية و معاهم نادر جابهم من المطار على هنا .ماما اجت عليا و اخذتني بالحضن و بتبوسني و امل بعدين كمان حضنتني و بعدين قلتلي اي يا ولا العربية الجامدة دي و البيت الحلو دا دانت مدلع نفسك خالص هنا عشان كدا ناسينا و مبتسألش خالص ضحكت و كنت متنح فيهم الاتنين لابسين بنطلونات جينز مجسمة طيزهم يلي مليانة و مدورة و ماما لابسة تيشرت ابيض مبين نص بزازها و امل قميص اسود و كانت فاتحة ازرارين من فوق و بزازها تهيج اوي هجت اوي عليهم خاصة اني كنت مشتاق لامل اوي دي غير كل الي نكتهم دخلنا البيت و ماما فضلت تزن عليا عشان اثار ضرب في وشي و فهمتها انها خناقة بسيطة بعدين امل و ماما شافوا البيت و كانوا مبهورين بيه اوي و دخلو كل وحدة على اوضة اخذو دش وطلعو اوف اي الجمال دا ماما لابسة هوت شورت يدوب مغطي طيزها الكبيرة و تيشرت لنص بطنها و امل لابسة قميص نوم لحد الركبة بس ضيق اوي عليها دول جايين يجننوني بقى. قعدنا على السفرة ناكل ماما قدامي و امل جمبي .كانت بتلعب على زبي و هو على اخرو و انا مركز مع بزاز ماما يلي نسيت خالص انها امي بقيت شايفها زيها زي اي ست و لازم اذوقها و ادخلو فيها بعد الاكل قالو انهم عايزين يرتحوا يناموا شوية و بعدين نقعد نتكلم طلعوا كل وحدة على اوضة و انا كمان قلت انام شوية عشان اعرف اسهر معاهم بعدين طلعت على اوضتي قلعت هدومي و فضلت في البوكسر و اترميت على السرير شوية و حسيت الباب بيتفتح بشويش بصيت لقيت امل دخلت و قفلت الباب و اجت عندي على السرير و قلتلي انا اشتقت لحبيبي اوي مش حأقدر ارتاح الا لما اسلم عليه طلعت زبي من البوكسر و نزلت بشفايفها اااوف بتعرف تكيف زبي الشرموطة بترضع و بتكلمني ؛ اصلي اشتقتلو اوي دا الي مكيفني ، الا قولي يا واد انت كنت حتاكل بزاز امك بعينيك اي هيجتك هي قالت كدا و زبي شد اكتر في ايدها عرفت اني هايج عليها اوي و رجعت تكلمني ؛ اي عايز تنيك مامتك يا حبيبي و زبي يشد اكتر و صارت تهيجني اكتر على ماما اي عاجبينك بزاز منى و لا طيزها ...عايز تنيك كس منى لحد خالص كنت مش قادر قلبت منى على ظهرها و رفعت رجلها على كتافها و دخلت زبي و صارت ادخل و اخرج بسرعة اول مرة اوصل لدرجة دي من الهيجان امل كان صوتها بلش يطلع نزلت على شفايفها بأبوسها و اكتم اهاتها و زبي شغال تحت بعدين قلبتها دوجي و طيزها قدامي كنت بتخيلها طيز ماما قدامي و رجعت انيك في كسها و صباعي شغال في خرمها لحد ما صار جاهز طلعتو من كسها و حطيتو في طيزها و هي حطت وشها في مخدة عشان صوتها مايطلعش و انا ببدل بين طيزها و كسها و هي بتطلع اهات مكتومة لحد ما تعبت من الوضع دا نمت على ظهري انا و هي طلعت فوقي و نزلت على زبي بطيزها و اخذتو كلو في خرمها و فضلت تتنطط عليه و كاتمة صوتها لحد ما كنت حأجيب نزلت من علي زبي و اخذتو في بوقها كلو و انا جبت كمية لبن كبيرة ملت بوقها و صار نازل من شفايفها على زبي و بطني .بلعت كل الي في بوقها و رجعت تلحس الي وقع منها و تقلي اصلي اشتاقتلو و بعدين قعدت في حضني و قلتلي
امل ؛ انت انهاردة هايج كدا لي هي منى بتهيجك عن جد
انا ؛ الصراحة جسمها فاجر انتي من شايفة بزاز المتناكة دي عاملة ازاي
امل ؛ متناكة؟ انت ناسي ان دي مامتك و لا اي
انا ؛ امل من غير لف و دوران انا عارف كل حاجة عليها مش دا الي كنتي مش عايزة تعرفيني بيه و عارف كمان ان جوزها عرص و عارف كل حاجة بتعملها مراتو و مرات بيشاركها كمان و حتى عارف الي انتي و هي بتعملوه مع بعض
امل ؛ يعني اي بنعمل اي
انا ؛ يلي عملتوه امبارح
امل ضحكت اوي و قلتلي ؛ و انا الي كنت قلت دا طلع غبي و ما استغلش الفرصة بس انت ازاي صبرت كل دا لي
انا كنت مش فاهم حاجة ؛ غبي اي و فرصة انتي بتحكي عن اي
امل ؛ انت مش شفتنا امبارح من الكاميرات و انت فاكر لو انا مكنتش عايزاك تعرف بالكاميرات و تشوف يلي عليهم كنت اخذتك على اوضة الكاميرات يعني انا مكنتش قادرة امحي التسجيل لحالي بس حبيتك تشوف الجهاز و اهو فضولك خلاك تعمل الي انا عايزاه
انا ؛ و انت عملتي كدا لي
امل ؛ انا ما كنتش عايزاك تفضل عايش اعمى مش شايف يلي حواليك خصوصا انت ذكي و كمان طلعت دكر اوي و انا حبيتك اوي و مينفعش اشوفك عايش في مكان و في حاجات كتير بتصير ورا ظهرك
اخذت امل في حضني اوي و بست دماغها و قلتلها ؛ كدا تكملي معروفك و تساعديني في موضوع
امل ؛ هههههههنه طبعا عايز تنيك منى
انا ؛ هههههه فهمتي ازاي
امل ؛ من العمود يلي وقف بمجرد ما فكرت فيها
انا ؛ حتقدري تساعديني في الموضوع دا
امل ؛ سيبو عليا و انا حأخلصهولك بس انت متأكد انك عايز كدا
انا ؛ ايوا متأكد
امل ؛ ماشي يلا دلوقتي عايزة اروح انام انا خلاص طيرت شوقي من حبيبي
راحت امل نامت و انا كمان كنت نمت صحيت الفجر على صوتهم قاعدين برا طلعت عندهم كانوا عملوا اكل اكلت معاهم و بقينا بنتكلم و عرفت انهم جاين عشان امل عايزة تعمل عملية تجميل و امي قالت تجي معاها عشان مشتاقتلي و تفك عن نفسها شوية فضلنا نتكلم حتى الصبح و صار وقت الجامعة لبست هدومي و كنت طالع اجت لعندي امل و قلتلي ؛ انت مصر علي في دماغك
انا ؛ ايوا انتي رجعتي في كلمك و لا اي
امل ؛ انا مرجعش في كلمي خاصة معاك انت كلمك بالنسبة ليا اوامر انا بس كنت عايزة اتأكد من قرارك انا حأخليك تنيك منى النهاردة اي رأيك
انا ؛ انتي بتتكلمي عن جد ؟ ازاي
امل ؛ ملكش فيه انت تتطلب و انا انفذ ، بص اول ما ابعثلك مسج تجي على طول و استنى حتى اشورلك تقلع هدومك و تخش على طول
انا ؛ اخش على فين
امل ؛ انت نفذ بس الي اقلك عليه بعدين تفهم
انا ؛ ماشي حنشوف دماغك حتوصلنا لفين
امل ؛ لكس منى و حياتك هههههههه
سبت امل و انا مبسوط و متشوق اشوف حتعمل اي
و هنا ينتهي الجزء التاسع الجزء امل حتعمل اي و حتعرف توصلني لكس ماما اتمنى الجزء دا يكون عاجبكم
الجزء العاشر
كنا وصلنا في الجزء الي فات لما اتفقت مع امل تخليني انيك ماما و نزلت
بعد ما سبت امل رحت الجامعة و قبلت جنى برا
جنى؛ صباح الخير
انا ؛ صباح الخير ، عاملة اي
جنى ؛ كويسة هو انت سمعت الخبر
انا ؛ خبر اي دا
جنى ؛ جاك عمل حادثة بالعربية و هو و اتنين اصحابو و مات واحد منهم و جاك و التاني حالتهم خطيرة
انا ؛ مين جاك
جنى ؛جاك واحد من يلي تخنقت معاهم امبارح و هو الي قطع طريقنا المسا قبل ما يدخلو رجالتك
انا ؛ رجالة مين دول مش رجالتي ، يعني انتي تقصدي انو انا اتسببت في الحادث و قتلت واحد منهم
جنى ؛ الصراحة مش لاقية تفسير تاني انت عندك تفسير يعني بعد ما نسيبهم مع رجالتك بشوية يعملو حادث في منطقة بعيدة و خالية
انا ؛ ما قلتلك مش رجالتي
جنى ؛ اومال مين دول و لي اجوا انقذونا
انا لما فكرت في الموضوع دا اكتشفت ان عندها حق الرجالة دول بعد ما انقذونا اخذو جاك و الي معاه و يحاولو يقتلوهم و يبينو انو حادث عادي بس مين دول اول حاجة جات في دماغي نادر خاصة انو كان بعثلي رجالة قبل كدا
انا ؛ معرفش انا من الصدمة امبارح معرفتش افكر طلعت على العربية و ملحقتش اسأل خالص
جنى ؛ يعني دول مش تبعك
انا ؛ ما قلنا مش تبعي حنفضل طول اليوم اعيدلك و لا اي
جنى سابتني و راحت بس باين من عينيها انها مش مصدقاني
اخذت تليفوني و كلمت نادر
نادر ؛ اهلا احمد ازيك
انا ؛ يعني مش عارف ازيني
نادر ؛ مالك يا احمد في حاجة
انا ؛ يعني مش عارف مالي
نادر ؛ لا ابدا
انا ؛ يعني مش انت الي بعثت رجالتك ورايا امبارح و انقذوني من جاك و عملتو فيه كدا
نادر ؛ مين جاك دا و رجالة مين انت بخير يا احمد
انا ؛ يعني مش انت يلي بعثتهم
نادر ؛ يا احمد انا ما عنديش رجالة انا مجرد مندوب شركة هنا بأمن تواصل مع الحرفاء بتوعنا هنا و بمثل الشركة في امريكا و الرجالة الي شفتهم المرة الي فاتت مع جوليا عشان طلب مني اجيبلو معلومة عن كاثرين اجرت دول عشان يخوفو جوليا
انا ؛ ماشي يا نادر بس طالما ملكش علاقة بالموضوع متجيبش سيرة لبابا
نادر ؛ ماشي بس طمني الاول انت بخير انت امانة عندي هنا
انا ؛ بخير اطمن زي ما قلتلك بابا مايخذش خبر
دخلت الجامعة و حضرت المحاضرات و كنت قابلت الدكتور فيليب و كان على اخرو بس كنت عايزو يستوي اكتر الساعة ظ،ظ، امل بعثتلي مسج اني اجي على البيت و لو ماما كلمتني اقلها لسى عندي محاضرات و حأرجع المسا و فعلا شوية و ماما كلمتني سألتني انا فين و حأتأخر و لى لا عشان حتخرج تلف هي و امل قلتلها زي ما قتلي امل و ركبت عربيتي و رحت على البيت فتحت الباب و دخلت كان في صوت فوق تبعت الصوت لحد اوضة الي بتنام فيها ماما فتحت الباب بشويش و تنحت في الي شايفو يا بنت الشرموطة يا امل عملتيها ازاي دي ماسكة ماما و هي في وضع دوجي على السرير و عينيها متغمية و هارية كسها نيك بزب صناعي حجمو ضخم و دا دخل فيها ازاي و ماما بتقلها كمان يا امل ااااه مش عارفة اناااا هجت كدا لي ااااااح
؛ انتي هايجة دايما عشان انتي شرموطة و متناكة و محتاجة الزب
منظر مكانش يمكن ابدا اتحملو قلعت كل هدومي و بقيت بلعب بزبي لحد ما امل شورتلي دخلت هي سابت ماما و قلتلها زي ما انت لحد ما ارجعلك اجت لعندي نزلت نزلت على ركبها رضعت زبي شوية و بعدين وقفت وشوشتلي في وذني كدا حبيبي جاهز عشان ينيك كس مامتو يلا هي حيحانة على الاخر و جاهزة كانت بتهيجني اكتر على ماما و فعلا نجحت في دا طلعت على السرير طيز ماما اووف حاجة جامدة مشفتش زيها ابدا كس وردي شفايفو طالعة شوية و خرمها رغم انو باين متناك بس شكلو مغري اوي. بدون مقدمات دخلت فيها زبي مرة وحدة كسها مبلول اوي و بينزل مية كتير عشان كدا زبي دخل بسهولة هي صرخت و حاولت* تنط قدام بس انا كنت ماسكها اوي و بلشت ارزع فيها بقوة و هي اهاتها بقت بتسمع اخر الشارع اااااااه براحة اااوف حلو ااااوي كمان يا امل اااااااح هو انتي غيرتي الزب اااااااااوف ااااااااام بس دا احلى ااااااااح ماليني ااااااااوف نيكي شرموطتك اااااااه يلااااا يا امل هي كانت فاكرة يلي بتنيكها امل و مندمجة معاها اوي و كانت بتهيجني اوي فضلت احفر في كسها يجي عشر دقايق و في نفس الوقت بجهز طيزها مش ممكن اسيب الطيز الملبن دا من غير اما طلعت زبي من كسها كان مبلول اوي من كس ماما دخلتو في خرمها كان عامل زي الفرن مقدرتش استحمل كمية الاثارة دي كلها واحد بينيك كس امو و هي متغمية و كمان طيزها شوية مقدرتش اتحمل كنت خلاص حأجيب دخلتو لأخرو في طيزها و نزلت شلال لبن ماما اول ما حست باللبن في خرمها جابت معيا و بعدين حسيت انها تخضت شالت القماشة الي مغمية عينيها و بصت عليا اول ما شفتني انهارت و هي شايفة زبي لسى في طيزها و بلشت تعيط و تصرخ على امل ازاي تخلي ابني يعمل فيا كدا ازاي يا امل تخليه نيكني
انا ؛ هو انت حتعملي فيها شريفة و لا اي ما انت بتتناكي من طوب الارض جات عليا انا
ماما صارت تعيط اكتر و غطت نفسها بالملاية فوق السرير و انا سبتها و طلعت رحت اخذ دش و امل جت ورايا عشان تكلمني انا مسكتها و دخلتها معيا الدش و نكتها تحت الدش و كنت بخليها تعلي صوتها عشان تسمع ماما انها بتتناك و بعدين طلعنا
انا ؛ هو انتي عملتي اي هي كانت هايجة اوي مش عادية
امل ؛ ابدا بعد ما نزلت انت انا روحت الصيدلية و منى بتاخذ دش اشتريت فياجرا نسائي و اجيت و وقت الي مامتك جات تفطر انا حطيت الفياجرا في عصيرها بعد ما فطرت بدأت تهيج و الفياجرا تعمل مفعولها و طبعا ما قدرتش تتحمل و مكانش قدامها غيري عشان يريحها انا قلتلها ان احمد ممكن يطب علينا في اي لحظة عشان كدا اتصلت بيك و سألتك بعدين رحنا السرير و انا قلتلها اني عايزة انيكها و عينيها متغمية و هي وافقت على طول عشان عايزة تتناك بسرعة و الباقي انت عارفو
انا ؛ يا بنت الشرموطة اي الدماغ السم دي
امل ؛ بس انت مكانش لازم تعمل معاها كدا بعد مخلصت كان لازم تاخذها بحنية عشان تجي معاك
انا ؛ عندك حق انا ندمان على الي قلتهولها بس دا الي حصل شوية تهدا كدا و اروح اصلحها
وصلنا المسا و كانت ماما لسى زي ما هي في الاوضة طلعت لعندها كانت لسى قاعدة ملط على السرير اول ما شفتني مسكت الملاية و غطت نفسها و رجعت دموعها تنزل انا لما شفتها كدا ندمت علي عملتو رحت جمبها على السرير مسكت ايدها و هي مخظوظة و بستها
انا؛ انا اسف يا ماما
ماما كانت ساكتة و مردتش عليا
انا ؛ انا عن جد اسف علي عملتو ، انا لما عرفت كل حاجة صرت مش عارف افكر و عايز انتقم منك عشان عيشتيني الوجع دا
هي رفعت راسها و صارت بصالي بس بردو منطقتش كلمة
انا ؛ بس دلوقتي عرفت غلطي دي حياتك و انت حرة فيها تعملي الي انتي عايزاه و كمان بابا حر تعملوا الي عايزينو بس عايزك تسمحيني
ماما حسيت انها ارتاحت و بلشت تفك و بطلت عياط
انا ؛ ايوا كدا نبطل عياط بقا و نرجع الضحكة الجميلة ، و يلا خذي دش كدا و نطلع نتفسح شوية مش جاية تقعدي في البيت . غيرنا كلنا و جينا نطلع ماما كانت لبست فستان اسود ضيق عليها اوي اول ما شفتها صفرت صفارة اعجاب
انا ؛ اي الجمال دا كلوا انت كدا حتخليني افكر في الموضوع تاني
هي ابتسمت و طلعت العربية و معاها امل فضلنا نلف طول الليل و رحنا مطعم فخم اتعشينا و فضلنا نهزر و نلعب كنت عايز اخلي ماما تفك و كل شوية احط ايدي على فخذها او المس بزازها و ابين اني مش قاصد و عدت السهرة و رجعنا البيت غيرنا هدومنا و قررنا نكمل السهرة في البيت امل عملت عصير و شوية فاكهة و جابتهم و فضلنا نتفرج في التلفزيون و نهزر لحد ما حسيت اني مش على بعضي زبي كان واقف اوي و باين جدا من الشورت يلي انا لابسو و حاسس اني حاران اوي و بصيت على ماما كانت كمان مش على بعضها بتقفل رجليها على بعض و وشها احمر و متنحة في زبي اوي اه يا بنت المتناكة يا امل كدا تعمليها فيا تاني دا مش اتفقنا يا شرموطة ايوا نسيت اقلكم اني بعد حديثي مع امل و قبل ما اروح لماما المسا كنت اتفقت مع امل اني حأكمل في الموضوع بس المرة دي حتكون برضاها و هي الي تطلب كمان و كان الاتفاق ان امل حتحطلها فياجرا تاني عشان تبقى هايجة و متقدرش تفكر و امل حتفضل تتشرمط قدامها و تهيجها اكتر بس امل باين انها حطتلي كمان عشان دا نفس الاحساس يلي حسيتو لما عملتها قبل كدا لما نكتها هي و هند بصيت عليها كانت بتضحك و غمزتلي و ابتدت تقرب عليا اجت حطت راسها على صدري و ايديها بتحركها على كل جسمي و توصل لزبي بتلعب بيه من فوق الشورت امل كانت بتعرف تهيجني مع تأثير الفياجرا منت خلاص على اخري مش قادر امل دخلت ايدها تحت الشورت و بقت ايدها على زبي مباشرة و ماما متنحة فينا كانت عايزة تحط ايدها على كسها بس بتمنع نفسها. امل بدأت تقلعني الشورت و مكنتش لابس تحتو حاجة و زبي بيظهر بشويش و امل باصة في عنين ماما و شايفة هايجنها قلعتني الشورت و صار زبي زي العمود قدام وش امل نزلت عليه بلسانها تحركو على راس و بعدين تنزل بلسانها لحد البيضات تأخذهم في بقها و تلعب بلسانها بيهم و عينيها في عنين ماما الي خلاص كانت ايدها على كسها مكنتش تقدر تتحمل كمية الاثارة دي كلها امل فضلت ترضع في زبي شوية و بعدين قامت مسكت ماما من ايدها الي كانت سايحة خالص جابتها قعدتها جمبي و مسكت ايدها حطتها على زبي و بتحرك ايد ماما على زبي انا بدون تفكير مسكت راس ماما من ورا و قربت وشها و نزلت على شفايفها و هي بدأت تتجاوب معيا شفايفنا بتاكل و لسانتنا بتسلم على بعض محسيتش قد اي فضلنا في البوسة دي و بعدين نزلت على رقبتها بدات ابوسها بوسات خفيفة و بعدين اقوي و ابوس جامد و هي كانت مش معيا نزلت على بزازها اوف حلوين اوي زي الملبن في ايدك بدات الحس فيهم بدون ما المس حلماتها كنت عايز اجننها اكتر لازم تكون نيكة العمر ليها عشان متقدرش تستغني على زبي بعد كدا زي ما انا مقدرش استغني على كسها بعد انهاردة شوية و بدأت تزق دماغي على بزازها لما حطيت لساني على حلمتها خرجت منها ااااه تذوب اتشنج جسمها كانت جابت شهوتها و انا هيجت عليها و صرت بأكل بزازها اكل .كنت مش حاسس بحاجة الا ببزاز ماما الي قدامي حتى امل يلي كانت بتتنطط على زبي قومتها و مسكتهم الاتنين و طلعنا الاوضة فوق نمت على السرير و ماما فوقي في وضع69 و كسها قدامي صرت زي المجنون الحس كسها و هي امل هاريين زبي احساس شفايف ماما على زبي كنت حاجة تجنن .قلبت ماما و صار وشها لوشي و طيزها على زبي هي حطت زبي على باب كسها و انا بدون مقدمات زقيتو على طول جواها و صرت شغال حفر في كسها و وايدي و بقي مش راحم بزاز لحس و مص و امشي لساني بين بزازها و ارجع امص الحلمات و اعضهم عالخفيف و هي اهاتها عمالة تعلى اااااااه امممممم نيك امك اوووووف زبك حلو اووي يا ابني ااأاااح نيك امك كمان ااااااوف شرمط كس امك المتناكة اااااااااام ااااااااااه كلامها يهيجني اكتر و اقوي في نيكي لكسها امل الي كنا نسينها خالص كانت قاعدة بين رجلينا بتلحس بيضاتي و طيز ماما شوية و قومت ماما قاعدتها دوجي و دخلتو في طيزها مينفعش الطيز دي تعدي قدامي و منكهاش و رجعت ماما تصرخ امل راحت قدامها و ادتها كسها و يلي مصدقت ماما و نزلت عليه شوية و انا مشغول مع طيز ماما و بضربها عليها و هي تترج قدامي تجنني اكتر لحد مقدرتش اتحمل اكتر و كنت حأجيب ماما حست بيا و قلتلي هاتهم في طيزي يا حبيبي انا كمان حأجيب و دي معرفش المرة الكام الي تجيب فيها هي جابت كتير اوي ملية خرمها من لبني و هي كمان جابت ميتها معيا و انهرنا احنا اتنين على السرير امل جات علينا و نزلت تنظف زبي من لبنو و تلحس اللبن انازل من طيز ماما و بعدين جت قعدت جمبي و قالت الي لقى احبابه بقى نسي اصحابه هو انا مليش نصيب في الليلة دي دا انا الي عملت كل دا
انا ضحكت و قلتلها ؛ انتي عملتيها فيا تاني يا امل
امل ؛ ههههه قلت عشان يقدر يسد معنا احنا لتنين بس انت طلعتني برا الليلة
انا ؛ هههه دا انا اسد مع عشرة زيكم و حاوريكي دلوقتي بس الاول نأخذ دش و نصحصح كدا روحنا دش احنا التالتة و دخلنا تحت المية امل على طول نزلت على ركبها و صارت ترضع في زبي و هو ماخذش وقت كتير في ايدها و وقف زي العمود في بوقها و صارت تنيك بوقها بيه و انا كنت مشغول بشفايف ماما انا و هي كنا في عالم تاني من الرومانسية و البوس امل وقفت و قالت لماما ؛ لا المرة دي حينكني لوحدي انا سبتكم لوحدتكم المرة الاولانية و دلوقتي دوري ضحكنا كلنا و ماما قلتلها ؛ انا اصلا مينفعش اتناك تاني كسي و طيزي مش حاسة بيهم
امل ؛ ههههه ايوا كدا عشان تبطلي الشرمطة
انا مسكت امل نكتها نيكة معتبرة تحت الدش و بعدين طلعنا احنا التلاتة ملط وروحنا في النوم من التعب و احنا كدا على سرير واحد انا نايم في النص و ماما على يميني و امل على يساري ما حسيتش الا و الصبح في حاجة رطبة كدا على زبي لما فتحت عيني لقيت اجمل منظر ممكن تشوفو الصبح و انت صاحي ماما و امل* كانوا نزلين على زبي مص اوووف احساس جميل اوي اتنين جمال كل وحدة فيهم تنسيك في التانية تفتح عينيك الصبح تلاقيهم بيرضعو في زبك و هما باصين عليك كملو مص في زبي لحد ما خلوني جبت ما هو دا منظر مش ممكن تتحملو و ما تجيبش ابدا و كان الوقت اتأخر و لازم اروح الجامعة اخذت دش على السريع و لبست هدومي و نزلت الجامعة حضرت المحاضرات الصبح و بعدين رحت مع الشلة اتغذينا و كنت ملاحظ ان كره اماندا لادريان عمال يزيد و دا باين من خلال تصرفاتها معاه و كان لازم اعرف سر الحكاية بس مش وقتو انا عندي حاجات كتير اهم دلوقتي و اولهم كاثرين اول محاضرة بعد الغدا كانت عند الدكتور فيليب عدت المحاضرة عادي طبعا فيليب كان طول المحاضرة باصص عليا و الخوف باين عليه بعد ما خلصت المحاضرة كنت طالع بس فيليب طلب مني استنى عشان عايزني اول ما الكل طلع
انا ؛ اتفضل عايزني يا دكتور
فيليب ؛ اي الي انت عملتو دا ازاي تنزل الصورة كدا
انا ؛ و اي يعني محدش حيعرفك فيها انا نزلتها عشان تعرف اني مش بهزر معاك
فيليب ؛ انت عارف ان كاثرين شفاتها بس هي فاكرة ان جوليا هي الي نزلتها بعد ما اختفت
انا ؛ حلو اوي خليها كدا متفكرش فيا ابدا
فيليب ؛ طيب انت عايز مني اي
انا ؛ انت عايز تعرف انا عايز منك اي
فيليب ؛ ايوا
انا ؛ ماشي بعد عشر دقايق الاقيك في مكتبك و انا حأقلك عايز اي
سبتو و طلعت شوية و بعدين رحت على مكتبو كان مستنيني دخلت و قلتلو يقوم يقفل الباب عشان محدش يدخل علينا
و هنا ينتهي الجزء العاشر اتمنى يعجبكم و مستني ارائكم و تفاعلتكم مع القصة
انا اسف جدا على التأخير في الجزء دا انتو عارفين ان الحياة رجعت عادية هنا في تونس بعد توقف حوالي 3 شهور و صار ورايا شغل 3 شهور لازم اعوضو بأشتغل اكثر من 16 ساعة في اليوم عشان اعوض
الجزء الحادي عشر
بعد ما قفل فيليب الباب و اجى قدامي قلي اتفضل قلي عايز مني اي يا احمد انا سكت شوية و بعدين نزلت عليه بالقلم هو وقع على الارض
انا ؛ اول درس لما نكون انا و انت في مكان انت مكانك على الارض و انا تقلي يا سيدي فاهم*
فيليب ؛ حاضر يا احمد
انا ؛ يبقى مفهمتش و ضربتو بالشلوت على بطنو
فيليب ؛ اسف اسف يا سيدي
انا ؛ حلو اوي دلوقتي ابتدينا نتفاهم رحت قعدت على كرسيه و قلتلو تعالى نتكلم جيه يوقف على رجلو قلتلو ؛* قلنا اي و لا نعيد من اول
فيليب ؛ لا لا بس حأجي عندك ازاي
انا ؛ انت حتعملهم عليا و لا اي اومال لما تكون مع كاثرين بتمشي ازاي يلا بسرعة تعالى
فيليب بلش يمشي على اربع و جاي لعندي و وصل تحت رجلي
فيليب ؛ قلي انت عايز مني اي
انا ؛ انت تنفذ الي اقلك عليه و متسألش و لو قلتلك حاجة معملتهاش نذيع بقى
فيليب سكت و نزل راسو و مردش عليا
انا ؛ لما اقلك حاجة تقلي امرك يا سيدي
فيليب ؛ امرك يا سيدي
انا ؛ حلو دلوقتي اقلع هدومك كلها عايزاك ملط قدامي
فيليب ؛ نعم ! لا طبعا
انا ؛ بص دي اخر مرة تعترض و المرة الجاية اول كلمت لا تكون كل الفيديوهات اتنشرت في امريكا كلها موش في الجامعة بس اول ما أقلك حاجة تقلي امرك سيدي و تنفذ على طول
فيليب ؛ امرك سيدي و بدأ يقلع لحد ما بقى ملط قدامي و هو على الارض*
انا ؛ تعالى الجزمة اتوسخت تنزل تنظفها بلسانك مش عايز اي وسخة
طبعا هو متعود على الكلام دا مع كاثرين عشان كدا مفكرش كتير و بلش ينفذ على طول تحس بدأ يندمج قلتلو كفاية كدا قلعني الجزمة بعد مل قلعني الجزمة قولتلو يلا بوس رجل سيدك نزل يبوس رجلي بعد ما باسها حطيت رجلي على دماغو من فوق و قلتلو دا مكانك تحت رجلي يا كلب يلا دلوقتي افتح سوستة البنطلون و طلع زبي فضل باصصلي و متنح في وشي
انا ؛ اي احنا اتفقنا على اي
فيليب؛ امرك يا سيدي
و قعد فيليب قدامي على ركبو فتح سوستة البنطلون و طلع زبي انا مكنش عندي ميول للعنف و لا الي في الخشن بس كان لازم اعمل كدا عشان اضمن طاعتو ليا و بعدين لما اقولو اي حاجة ينفذ من غير ما يفكر .فيليب بعد ما طلع زبي فضل باصص عليه شوية و بعدين مد ايدو كان عايز يمسكو انا نزلت عليه بالقلم
انا ؛ هو انا قلتلك تمسكو
فيليب ؛ انا اسف يا سيدي
انا ؛ من هنا و رايح كل غلطة و أيلها عقاب و لما تعتذر تنزل تبوس رجلي و تعتذر من سيدك ماشي هو عمل زي ما قلتلو و اعتذر و دلوقتي عقاب حتاخذ عشر الاقلام على وشك و مع كل ضربة تقلي شكرا يا سيدي ماشي و بلشت اضرب فيه و هو يقلي شكرا يا سيدي
انا ؛ دلوقتي فيك تمسكو و ترضع زبي
فيليب قرب على زبي مسكو بأيدو و صار يمشيها عليه و بعدين قرب بقو و حطو على زبي اول كنت حاسس انو قرفان شوية و بلش يندمج و يرضع و لا اجدعها شرموطة مسكت تليفوني و صرت اصور فيه و هو هاري زبي لحد ما جبت على وشو نظفت زبي على وشو
انا ؛ انا عايز كاثرين
.............فيليب ؛
انا ؛ انت لو جبتلي كاثرين انا حأفسخ كل حاجة عنك انا مش عايزك انت
فيليب ؛ مقدرش كاثرين كمان ماسكة عليا حاجات لو بعتها هي حتفضحني
انا ؛ متقلقش انا لما امسك عليها حاجة حتبقى زي الخاتم في صباعي و متقدرش تعمل حاجة بس لازم تساعدني عشان اساعدك
فيليب سكت شوية و بعدين قلي ؛ انا حأقلك على حاجة محدش يعرفها عن كاثرين غيري حتى جوليا كانت بتمشيها انا من و انا صغير بحب اكون سليف من لما كنت عايش مع بابا و مراتو هي خلتني كدا و كبر معي الاحساس دا و مقدرش اعيش غير كدا اول متعرفت على كاثرين هي عرفت دا و طبعا هي خبرة في الموضوع عرفت تخليني كلبها و انا مكنتش ممانع بالعكس انا كنت مبسوط معها كاثرين كانت مرات تحب تكون هي سليف و لأني معرفش اعمل معها كدا و مكنتش عايزة تخسر صورة المرأة القوية قدام الكل كانت بتخليني اجيبلها حد نكون انا و هي سليف معاه بس لازم يكون ميعرفهاش
انا ؛ حلو اوي و هي امتى بتطلب منك كدا
فيليب ؛ هي لما تخانقت معاك كانت هايجة اوي لما انت رديت على شتيمتها مكانش في حد يتجرأ يرد عليها و طلبت مني اجيبلها حد يذلها بس الموضوع تأجل بسبب حكاية جوليا لما اختفت
انا ؛ ماشي انا حأجيب الشخص دا و اشوف مكان و انت تجيبها على انو انت الي جايبو و سيب الباقي عليا
فيليب ؛ طيب انا حأكلم كاثرين اقولها
انا ؛ لا مش دلوقتي أنا حأقولك لما يجي الوقت المناسب
و سبت فيليب و رجعت البيت كانت ماما بس الي في البيت و امل طلعت عندها مشوار اخذت دش و انا بلبس هدومي دخلت عليا ماما و كانت لابسة برا و اندر فتلة مش مداري حاجة من طيزها الحلوة اول ما شفتها زبي على طول رغم اني جبت مرتين انهاردة قربت منها و دي اول مرة نكون لوحدنا من ساعة ما اجت مشيت ايدي على وشها و نزلت بيها على شفايفها و حطيت صباعي الابهام على شفايفها و هي بلشت تمصو و تحرك لسانها عليه سحبت ايدي و اخذتها في بوسة حسيت اني رحت عالم تاني و مش داري بحاجة حواليا لا المكان و لا الزمان كل الي حاسس بيه هو طعم شفايف ماما الي صارت حبيبتي و مراتي معرفش عدى أد ايه وقت و احنا على الوضع دا سحبتها و طلعنا على السرير و عملنا احلى نيكة رومانسية و بعدين اخذت ماما في حضني و رحت في النوم صحيت الساعة ظ،ظ* بالليل كانت امل رجعت و ماما مجهزة العشا تعشينا و تكلمنا شوية و عرفت انهم حايقعدو اسبوعين هنا و انا دماغي راحت على موضوع كاثرين الي مش ممكن يصبر اسبوعين و فضلت افكر حأعمل اي لحد مالقيت فكرة و حتخليني اخذ حقي و كمان اخلي كاثرين تجي تحت رجلي زي الكلبة و قررت الصبح ابدأ التنفيذ سبت ماما و امل قلتلهم اني تعبان و عايز انام و طلعت فعلا نمت زي القتيل الصبح مرحتش الجامعة رحت لسمسار العقارات يلي جابلي البيت بتاعي دلوقتي قلتلو اني عايز فيلة حلوة اجار شهر بس تكون قريبة هنا قلي انو ما يشتغلش تأجير بس عشان خاطري حيديني فيلة من يلي عارضهم للبيع شهر هو طبعا مش عشان خاطري بس عشان فلوسي ماهو لسى لاهف مني ظ¢ظ* الف دولار من كام شهر عمولة البيت وراني كام فيلة اخترت وحدة و اداني العنوان و المفتاح و لهف بردو ظ¥ الف دولار بعد ما طلعت من عندو رحت شركة هنا معروفة اختصاصها كاميرات مراقبة اشتريت منهم ظ¤ كاميرات عالية الجودة صغيرة تشتغل بالبطارية و تسجل على كارت ميوري و تتركب بسهولة يعني اي حد يركبهم و اتفقت معاهم اني بعد اسبوعين اسلمهم شقتي عشان يركبو فيها كاميرات زي الي ركبتها في بيت مريم بس بجودة اعلى و كان لسى فاضل خطوتين في خطتي بس دول حأعملهم على النت رحت البيت الي اجرتو و ركبت الكاميرات في اوضة و عملت الخطوتين يلي ناقصين في الخطة اتصلت بفيليب و قلتلو يكلم كاثرين و يقلها انو جاب الي هي عايزاه و انهم حيتقابلو في بيتو بعد ظ¤ ايام.* فيليب فعلا كلم كاثرين و قلي انها وافقت على طول و مستنية الموعد . انا مرحتش الجامعة الاربع ايام دول فضلت اضبط الحاجات الناقصة و كمان كنت مشغول باللبوتين الي عندي في البيت انا عمري ما كنت اتخيل ان ماما تطلع شرموطة كدا دي عايزة الزب طول الوقت في كسها متشبعش من النيك ابدا و انا كمان مكنتش بشبع بجسمها عدى اربع ايام و اجى وقت اليوم الموعود بعثت مسج الصبح لفيليب انهم انهاردة تحت امري هو و كاثرين يفهمها كدا من الصبح و الى نفركش من البداية و كنت واثق ان كاثرين مش حترفض عشان هي كانت هايجة اوي و مستنية الموعد دا* و توجيهاتي حتوصلهم في مسج على تليفوناتهم اول امر بعثتو لكاثرين انها انهاردة تخرج من غير ملابس داخلية و كمان بعثتلها تلبس اي و هم جيبة سودة ضيقة و بادي ابيض و مفصل بزازها و بيبقى نصهم برا و عليه جاكت كانت دايما بتثيرني لما بشوفها لابسة البدلة دي فتخيل بقى لما تلبسهم من غير اندر و لا برا شكل طيزها و بزازها يبقو ازاي اما فيليب امرو انو يحط زب صناعي صغير في طيزو و يروح بيه الجامعة و فعلا لاتنين نفذو الي قلتهولهم و كانت اول محاضرة عند كاثرين اووف اول ما دخلت شكل طيزها و هي تتحرك ايمين و شمال هيجني و كنت عايز انزل انيكها قدام الكل بس كان لازم استمتع باليوم دا الي مستنيه من مدة كاثرين بلشت المحاضرة بعد ربع ساعة بالضبط بعثتلها مسج انها توقف تروح ناحية المدرج و في ايدها قلم و بعدين توقعو و توطي تاخذو و طيزها ناحية المدرج كنت شايفها قرت المسج الاول استغربت و صارت تتطلع حواليها بس بعدين نفذت الي قلتو اووف منظر تحفة تخيل لما دكتورة بتاعتك جسم كيرفي و لابسة جيبة ضيقة اوي من غير اندر و تفنس قدام الطلبة كدا الكل كان باصص و يتهامسو على المنظر الي قدامهم و حتى كاثرين تحس انها مستمتعة عشان طولت و هي كدا بعدين قامت و رجعت مكتبها انا كنت ناوي على حاجات تانية كتير تنفذهم بس بعد المنظر مكنتش قادر اتحكم في نفسي و قررت انتقل المرحلة التانية بعثتلها مسج انها تعمل نفسها تعبت و تسيب المحاضرة و تطلع و بعدين عملت نفس الشي مع فيليب و طلعنا احنا بردو عشان المحاضرة اتلغت لما طلعت كنت شايف كاثرين و فيليب في الجراج مع بعض اخذت عربيتي و طلعت قبلهم و قبل نا اوصل بعثتلهم مسج انهم يروحو على العنوان دا و بعثتلهم عنوان البيت يلي كنت مأجرو و بعدين بعثت مسج تاني سبت عربيتي بعيد شوية عن البيت و رحت دخلت جهزت الكاميرات و دخلت اوضة و فتحت الاب توب بتاعي و وصلني مسج من فيليب انهم قدام البيت قلتلو يدخلو البيت الباب مفتوح و يخلي كاثرين تقلع ملط على الباب و في كلبش و طوق كلاب جاهز جمب الباب تلبسهم بعدين تطلعو على اول اوضة في الطابق العلوي اما فيليب معندكش دور في يلي راح يصير الحفلة كلها على كاثرين انهاردة فيليب عمل زي ما قلتلو و اجوا طالعين بعثتلو مسج ان الكلبة ما تمشيش على رجلين فيليب فهم و نزل كاثرين على اربع زي الكلبة و صار ماسكها من سلسلة الطوق و بيسحبها وراه لحد الاوضة اول ما وصل الاوضة و فتحها كنت شايف المفاجأة في وش فيليب و الخضة في وش كاثرين الاوضة كنت جهزتها بأدوات السادية و دي كانت المفاجأة* رقم 1 و حاجة من يلي عملتهم من النت طلبت الادوات دي كانت عبارة عن خرزانات و حبال كلبشات اقفاص اسواط مجموعة كبيرة من الشمع و المشابك و دبابيس* في كمان جهاز على شكل x
تثبت فيه اي شخص ايديه فوق و رجليه تحت و فيك تدورو فيصير الرجل فوق و ايديه و راسو تحت و كمان فيك تخليه في شكل عمودي او افقي بعد ما دخل فيليب و كاثرين الاوضة قتلو انو يغمي عين كاثرين و يخليها تقعد على ركبها و يسيبها و يطلع لما طلع من عندها اجى لا عندي في الاوضة التانية قتلو انو دورو انتهى و فيه يروح و اني حأفسخ الفيديوهات بتاعو و كمان حأخلي كاثرين تفسخ اي حاجة عندها عليه بس فيليب قلي انو عايز يبقى عشان يتفرج عليها وافقت عشان كنت متأكد ان فيليب حيطلب يبقى . فضلنا قاعدين انا و فيليب حوالي نص ساعة نتفرج في كاثرين و هي قاعدة في مكانها لحد ما وصلني مسج و هنا صار دور المفاجأة رقم 2 يلي حتى فيليب الي ما عندو حتى علاقة بالموضوع اتخض اتفتح باب الاوضة يلي فيها كاثرين و دخل فيها 4 رجالة سود اقل ما يتقال عليهم عملاقة دول بقى الحاجة التانية يلي عملتها من النت دخلت على مواقع المواعدة يلي موجودة هنا كتير و اخترتهم بعناية عرضت عليهم نيكة مع مبلغ 1000 دولار كل واحد منهم و هما يلي بعثتلهم المسج اول ما طلعت من الجامعة قلتلهم يكونو هنا بعد ساعة و وصلو في وقتهم . دخلو الاوضة و كانوا ملط الاربعة عندهم ازباب حجمها مش عادي **** يكون في عونك يا كاثرين بعد ما دخلو في واحد منهم راح لكاثرين و بدون مقدمات نزل بقلم كاثرين اتخضت و وقعت في واحد تاني اجى قعدها تاني و الاول عمل نفس الحركة و ضربها بقلم اقوى من اولاني و فضلو كدا الاول يضرب و التاني يقومها كنت شايف خدودها ورمت من كثر الضرب بعدين اجو الاتنين الرجالة التانين واحد منهم مسك شمعة و شعلها و صار ينقط ميتها على جسم كاثرين كلو هي من الوجع كانت بتصرخ بقوة عشان كدا هما استعملو سدادة لبقها زي الكرة البلستك تتحط في البق و تتربط بحزام في دماغها و كمل التاني شغلو و هو مستمتع بلي عام يعملو فيها ماسبش نقطة في جسمها من غير شمع و ساب الدور لتاني الي كان ماسك سوط جلد في ايدو و صار يضرب في كاثرين على كل جسمها مع الشمع يلي على جسمها صار الالم اكبر جسمها كلو صار احمر و بتجيب دم من حتت في جسمها هنا هما عملو دايرة حوالين كاثرين و شالوا القماشة يلي مغمية عنيها لما فتحت عينيها اتخضت و جات ترجع ورا بس كانوا ماسكينها كويس راح واحد منهم بدون ما يديها فرصة تقفل بقها يلي كان مفتوح من الصدمة و دخل زبو في بقها و صار يدخل و يطلع زبو في بوقها كأنو بينيك كسها البقية كان في واحد مثبت كاثرين و الاتنين اتانين بيلعبو في بزازها و كسها و بعدين صاروا يبدلوا على بقها و البقية شغالين ضرب فيها المنظر كان يهيج اوي كنت عايز ادخل عليهم بس كدا حأفسد خطتي خاصة و انا شايف كاثرين مندمجة معاهم تحس انها مبسوطة بعد ما ناكوا كلهم بقها اجى دلوقتي الدور على كسها و طيزها فكولها الكلبش من ايدها و نام واحد منهم على الارض و خلوها تقعد على زبو الي ممكن من حجمو يطلع من بقها بس كاثرين اخذتو كلو في كسها و صارت تتنطط عليه لحد ما اجى التاني و صار يدخل زبو في طيزها و رغم حجمو الكبير بردو ما اخذش وقت كتير عشان يخش و هنا كاثرين صرخت بقوة و بعدين نزل شلال من كسها و دي معرفش المرة الكام الي جابت فيها انا خلاص كنت مش قادر كمية الاثارة عالية اوي من يلي شايفو كنت جبت كاثرين عشان تتذل بس انا شايفها مبسوطة رغم الي صاير فيها زبي كان وجعني و هو وافف على اخرو في البنطلون و فقررت اطلعو و لما فيليب شافو نط عليه و بدون مقدمات كان اكتر من نص زبي جوا بق فيليب مكنتش عايز كدا بس خبرتو في المص و كمية الاثارة الي انا فيها سبتو يكمل و كملت فرجة على كاثرين الي كانت بتتناك من كل فتحة في جسمها لحد ما كانت زي القتيل عمالين يرزعوا فيها و هي كانت زي المغمى عليها لحد ما كانوا حيجيبوا هنا قعدوها على ركبها و صاروا يجيبوا على وشها الي اتملى كمية كبيرة من اللبن و بعدين خلوها تبلعوا كلو و انا كمان كنت جبت في بق فيليب و بلع لبني كلو . هي هنا افتكرت ان خلاص الحفلة انتهت و كانت عايزة تقوم و ما شفتش غير و القلم نازل عليها من قوتو اغمى عليها لما فاقت لقت نفسها في القفص و رجعوا قفلو بقها عشان ما تعرفش تصرخ و سابوها و طلعو اخذو فلوسهم و راحوا . انا كان لازم اروح سبت فيليب معها هناك من غير ما يقلها حاجة يرميلها الاكل و يطلع روحت البيت لقيت ماما و امل من هيجاني اخذتهم و طلعت فضلت انيك فيهم حوالي 3 ساعات و نمت من التعب . الصبح رحت الجامعة حضرت كل المحاضرات طبعا ما عدى كاثرين الي مجاتش الكل كان فاكر انها مريضة و لكن محدش عارف انها عندي في البيت قاعدة في القفص من امبارح بعد ما خلصت الجامعة رحت على* البيت الي فيه كاثرين كان فيليب هناك فهمتو حيعمل اي و استنيتو يعمل الي قلتلو عليه لحد ما اجى و قلي هي جاهزة رحت عليها في الاوضة لما دخلت هي كانت قاعدة ملط على ركبها ايديها متكلبشة ورا بدون ما تبص عليا زي ما فهمها فيليب وطت على رجلي تبوسها و قلتلي خدامتك كاثرين تحت امرك يا سيدي انا وطيت و رفعت راسها و اجت عيني في عينها الخضة و الصدمة كانت شديدة عليها لدرجة انها اغمى عليها اجى فيليب ساعدني و فاوقناها و قاعدتها على الكرسي قدامي و قلتلها ؛ انا كدا اخذت حقي منك معنديش معاكي مشكلة مش حأقرب منك تاني بس لو حاولتي تأذيني او تقفي في مستقبلي و تحاولي تسقطيني مش حأرحمك و انتي شفتي انا ممكن اعمل اي انت من شوية كنتي بتبوسي رجلي انا ممكن افضحك بالفيديوهات تبعك من امبارح كلو متصور بس انا مش حأعمل كدا عشان حقي وصلني بس زي ما قلتلك المرة الجاية الانتقام مش حيكون بالسهولة دي انا حأخليك تتمني الموت و مش حتطوليه هي كانت وشها في الارض و بس عينيها فيها شلال دموع ؛ اه نسيت اقولك فيليب دا تبعي من انهاردة لو جيتي ناحيتو تاني بردو حسابك معيا انا و يلا دلوقتي سلام يا حلوة
سبتهم كدا و طلعت رغم ان زبي حينفجر على كاثرين كان نفسي ادخلو في كسها بس انا هدفي اني اذلها و انها تكون قدامي كدا و ما انيكهاش دا اهانة ليها اكثر من اني انيكها عشان هي بالنسبة ليا كلبة و متسحقش حتى انيكها رجعت البيت و مر اسبوع كنت مرحتش فيه الجامعة كل الي بعملو في اسبوع دا كنت بنيك ماما و امل و اطلع اتفسح معاهم و نلف في البلد حتى مر اسبوع و سافرت ماما و امل بس قبل ما يسفروا كنت اخذت امل على جنب و قلتلها ؛ انا عايز اسألك سؤال بس تجاوبيني بصراحة عشان لو عرفت بعدين انك كذبتي عليا حأزعل منك اوي
امل ؛ اسأل و انا حأجاوبك بس متسألش عن ابوك و امك عشان مش اعرف اجاوبك
انا ؛ لا ما لوش دخل ، ملاك اختي هي معاكم في القرف دا ؟
امل ؛ لا ملاك بعيدة عن شغل النيك دا بس في حاجات لما يجي وقتها حتعرفها عن الكل
انا ؛ حاجات اي
امل؛ لما يجي وقتها حتعرف
انا ؛ ماشي عارف انك مش حتقولي ، عشان صراحتك معايا انا مجهزلك هدية انا بعثتلك فيديو واتس شوفيه بس حطي السماعات لا تفضحينا امل شافت الفيديو و بصتلي و قالت ؛ يا ابن اي طبعا ابن البط عوام
طبعا انت مش فاهمين حاجة الفيديو الي بعثتو لامل دا فيديو سناء ام مريم و هي بتتناك هي و جوزها في بيتي الي اديتو لمريم
انا ؛ اي رأيك فيهم
امل ؛ و دول فين بقى
انا ؛ انا حأخليكي توصليلهم بس من غير الفيديو دا عشان ما يعرفوش موضوع الكاميرا الي انا حاططها حأبقى ابعثلك كل معلوماتهم لما اجى عايزها جاهزة
امل ؛ انت تأمر يا حبيبي
انا ؛ يلا دلوقتي ماما مستنية و معاد الطيارة
وصلت امل و ماما المطار و سافرو و انا رجعت لحياتي هنا اكمل طريقي لحلمي مع شوية متعة في الطريق
و هنا نوصل لنهاية الجزء الحادي عشر و الاخير في سلسلة الاولى من قصة رحلة العمر نتقابل في السلسلة الي راح احاول اجهزها في اقرب وقت
قصتي مع الجنس ابتدت من و انا عندي ظ،ظ¨ سنة و من هناك* اتغيرت نظرتي للناس و الدنيا عموما في سن ظ،ظ¨ كان طولي ظ،ظ¨ظ** و كنت مهتم بجسمي اوي و العب رياضة كتير
عشان كدا جسمي كان جذاب و اصلا انا وسيم في في مظهري
ابطال القصة دي حيكونوا و دي اعمارهم لما بلشت القصة
امي منى ظ¤ظ¥ سنة
ابويا محمد ظ¥ظ*سنة
ملاك اختي ظ¢ظ¥ سنة
*امل جارتنا ظ£ظ¢ سنة و تشتغل مشرفة في مصنع نسيج و هي تشتغل عشان تكون علاقات و تضيع الوقت لان هيا مش محتاجة فلوس و دا عشان* متزوجة من عمو محسن ظ¤ظ* سنة و يشتغل مدير نزل في مدينة سياحية قريبة مننا و هو اصلا من عيلة ثرية
دول شخصيات الرئيسية في قصتنا و الباقي حنعرفهم لما يجي دورهم**
تدت قصتنا لما كان عمري ظ،ظ¨ سنة و كنت فيظ¤* ثانوي (الثانوية العامة )لان حالتنا المادية ميسورة كنا بأدرس في مدرسة خاصة* انا و اختي قبلي و عيلتنا بتسكن في منزل عبارة عن فيلا صغيرة يتكون من طابقين. طابق سفلي فيه غرفة بابا و ماما و المطبخ و حمام كبير وصالة و غرفة الطعام و طابق العلوي فيه غرفنا انا و اخواتي و غرفة الضيوف
في يوم كنت رجعت من المدرسة و دخلت غرفتي أخذت كمبيوتر تبعي و أخذت امارس هوايتي المفضلة و هي تهكير كنت في تلك السن أعشق كل ملو علاقة بتكنولوجيا و لحظة و سمعت تليفوني بيرن أخذتو كان عمو محسن هو يلي بيتصل كان عيزني اروح بيتو عشان كان في ورقة في مكتبو محتاج منها رقم عايزوا كانت ساعة ظ¢ظ¢ بالليل و قالي انو طنط امل في الشغل و هو محتاجوا ضروري و دلني على
مكان المفتاح الي تركينو لضرورة في مكان ميبنش للحد
*(انافي سن ظ،ظ¨ كنت فتى خجول و متفوق في دراستي عشان كنت عايز احقق حلمي و اني اصير مهندس برمجياتsoftware engineering
و اسس شركتي الخاصة ليس لدي تجارب عاطفية بس كان الجميع يحبني** عشان اخلاقي و كنت ككل مراهق بتفرج* كتير على السكس و اعشق الجنس بس خجلي كان منعني اني اعمل علاقات جنسية)
نزلت من غرفتي لقيت ماما و ملاك اختي يتفرجوا في تلفزيون سلمت على ماما و قلتلها خمس دقايق و جاي حروح بيت عمو محسن خرجت من بيتنا و دخلت بيت عمو محسن عن طريق الباب الفاصل بين الجنينة تباعنا و الي تبع عمو محسن و دا باب فتحناه بين بيوتنا عشان نروح عند بعضنا من غير ما ننزل الشارع أخذت المفتاح و فتحت الباب و كنت رايح المكتب بس سمعت صوت جاي من طابق العلوي فكرتو حرامي أخذت سكينة من المطبخ و طلعة فوق لما طلعت السلم صوت صار اوضح دا صوت آهات و دا صوت طنط امل انا عرفوا كويس قربت من أوضة بشويش و سمعت صوت راجل كمان بيقول :
-انزلي* ارضعي زبي كويس يا شرموطة المصنع
الصوت دا كمان انا عارفوا كويس دا صوت.........
اتمنى الجزء الاول يكون عاجبكم دا كان مقدمة و ما فيهوش جنس القصة حتكون طويلة و فيها كل انواع الجنس
انزلي* ارضعي زبي كويس يا شرموطة المصنع
الصوت دا كمان انا عارفوا كويس دا صوت بابا ايوا دا صوت بابا انا عرفوا كويس* (نسيت اقولكم انو بابا يبقا مدير المصنع الي تشتغل فيه طنط امل و نائب رئيس مجلس الإدارة مجموعة المصانع الي في كل أنحاء البلد و كمان في عندهما مصانع برا البلد و بابا عندوا ظ£ظ*% من أسهم هذه المجموعة و كمان عندنا ضيعة في الارياف و عمارة مأجرينها في وسط العاصمة و بابا هو الي دخل طنط امل تشتغل مشرفة عل العمال في المصنع) و طنط بترد عليه انا شرموطتك و شرموطة زبك الي مكيفني ديما و نزلت ترضع . انا كنت فتحت الباب بشويش و بقيت بتفرج كانت طنط امل نزلت على ركبها و بترضع زب بابا الي كان كبير و واقف على اخرو و مسك رأسها و بقى بينيك بقها و هي ريقها بينزل شلالات من بقها و بتتخنق انا أخذت تليفوني و بقيت بصور الي بيصير بابا وقف طنط امل على طرف سرير و قلها افتحي طيزك يا شرموطة عشان اعرف انيكك منها
-امرك انا شرموطة و لبوة و بتناك من طيزي انا عيزاك تكيفها و تفشخها اححححح كيفني يا حبيبي و كان بابا بلش يرزع في طيزها و هي بتخرج آهات تذوب الحجر دي ملكة جمال ياما ضربت عليها عشرات دا اجمل جسد شوفتو في حياتي و كنت ديما اتخيلو عامل ازاي تحت هدوم طنط امل دي عندها طيز متوسطة بس مدورة و مرفوعة توقف زب الخول و بزاز كمان متوسطة اد البرتقالة مشدودة و شعر اصفر حرير و عنين بني و شفايف تتاكل اكل هيا شبه الممثلة الاباحية** فجسمها cory chase
في لحظة اني كنت سرحان في جسمها كانت طنط شفتني و انا بصورها و انا مش واخذ بالي لما فقت من سرحاني لقيتها شايفاني و بتبتسملي اتخضيت قفلت تليفوني و روحت المكتب تبع عمو محسن صورت الورقة و بعثتلو صورة و رجعت بيتنا لقيت ماما طلعت نامت بس ملاك اختي فضلت مستنيني لإني تأخرت و مخذتش بالي و هي قلقت عليا ملاك دي اسم على مسمى هيا فعلا ملاك لما تشوفها بتبتسم نفسيتك بترتاح دي احن شخص عرفتو
*(وصف ملاك هيا عينيها زرق و شعر اشقر بزازها كبيرة شوية و طيز متوسطة شبه الممثلة الاباحيةjane** Molly عشان تعرفو تتخيلوها نفس الجسم )
قعدت معها شوية تكلمنا و بابا دخل البيت ملاك قالت
-مساء الخير بابا
-انتو لسا صاحيين
-اه كنت بتحدث انا و احمد و حنطلع ننام
-يلا عشان المدرسة الصبح
-ماشي بابا تصبح على خير
-و انتو من اهلو
و طلعت على اوضتي من غير مأكلم بابا و لا كلمة عشان كنت زعلان منو عشان بيخون ماما مع طنط امل بس مقدرتش اتكلم معاه دخلت اوضتي مسكت تليفون اول حاجة جات في بالي اشغل الفيديو و اتفرج عليه حسيت بزبي وقف على اخرو احتراما لهذا الجسد فخرجتو و بقيت اضرب عشرة على طنط امل و هي بتتناك من بابا لحد منزلت لبني . قفلت تليفون و غمضت عيوني و بلشت افكر حاعمل اي مع طنط امل دي شفتني و انا بتفرج عليها و بابا مكلمنشي تبقى مقلتلوش عني هي ناوية على اي و رحت في نوم صحيت الصبح على صوت ماما بتصحيني عشان المدرسة فقت فتحت تليفون لقيت مسج علواتس فتحتو اتخضيت*
*المسج كان من طنط امل كانت كاتبة عشان تضرب عشرات براحتك على الشرموطة جارتك وانا مستنيك لما تخلص تتفرج تعالا* و كان معاه فيديو لما فتحتو بانت اوضة نومها دي مركبة كاميرا في اوضة النوم و مصورة ليلة البارح مع بابا و بعثالي الفيديو كامل من اول ما بلشت الليلة لحد ما بابا جاب لبنو في بقها
فجأة ماما دخلت اوضتي و بتقولي انت لسى في السرير يلى تفطر الوقت تأخر قومت اخذت دش و لبست هدومي و طلعت فطرت اخذت شنطتي و انا ماشي تليفوني رن مثل ما توقعت طنط امل كانت شايفني من البلكونة تباعها قلتي اوصل لاخر الشارع و لف و ارجع كنت مضطر اسمع كلمها عشان افهم هي عايزة اي مني روحت على اخر الشارع اطمنت انو مفيش حد شايفني و رجعت لقيت باب بيتهم مفتوح دخلت و قفلت الباب و نديت على طنط امل قالتلي انها فوق اطلعلي طلعت لقيتها في اوضة نومها قاعدة* فوق السرير و لابسة قميص نوم احمر يا دوب مغطي نص فخذها من غير اندر و لا برا و حطا رجل فوق التانية انا شوفتها تنحت في جمال جسمها هي بيضة قشطة و مع قميص احمر يا لهوي فضلت متنح فيها لحد مفوقت على صوتها بتقولي
- حتفضل واقف كدا كتير متيجي اقعد جمب طنط امل
مشيت لحد السرير و انا مش مصدق نفسي اني في اوضة نومها و قاعد معها في السرير و هي كدا
- ههههههه ها قولي بقا اي رأيك فيا ليلة مبارح و انا بتناك من ابوك
انا كنت مش مصدق برودة دمها و هي بتقولي كدا و هي مبتسمة
- انتي زاي كدا ازاي تعملي كدا مع بابا و تخوني زوجك و ماما الي معتبراك زي اختها
- انا اعمل اي شي* عاجبني مع اي حد مفيش حد عندو عندي حاجة
-ازاي انت ست متزوجة يعني المفروض تحترمي زوجك
- بلا زوج بلا نيلة دا انا باشوفو مرة كل شهر يجي يحط زب يلي ادا تمرة دقيقة و ينطر لبنو و ينام و عشان ابسطهالك محسن عارف بكل حاجة انا بعملها و مبسوط كمان اي رأيك
- لا مستحيل في زوج يعرف انو مراتو بتخونو و يبقى مبسوط
- خلينا بقى من محسن دلوقتي انت اي الي جابك امبارح و ازاي دخلت البيت و شفتني و انا بتناك من باباك
لما سمعت كلمة بتناك من باباك زبي وقف جوا البنطلون و* بقى عامل خيمة فيه و لان بنطلون الزي تبع* المدرسة كان قماش و خفيف اوي زبي بقى ظاهر اوي و طنط امل لاحظاتو و عينها برقت و انا وجهي احمر و وقفت كنت عايز اخرج بس هيا مسكتني من ايدي و حطت ايدها تانية فوق زبي اتخضيت ملي هيا بتعملو عشان دي كانت اول مرة حد يلمس زبي بس عرفت ازاي تخليني اهدى وقفت جنبي و حطت ايدها على شعري و بقت بتقولي اهدى حبيبي* اقعد انا لسى عايزك
- عايزني في اي
-اقعد بس و انا حقولك
-ماشي
قعدت و رفعت وشي لقيت مفاجأة عمري متخيلتها* طنط امل قلعت قميص النوم و وقفت ملط قدامي بحلقت في جسمها اوي و كنت عايز انط عليها اكلها اكل بس مسكت حالي عليها بس هيا قطعت عليا تفكيري و قالتي
- بصراحة انا عايزة حابة اجرب حاجة خام من زمان و انت امور و انش**** تكون فحل زي ابوك
انا مكنتش عارف اعمل حاجة كنت بس عايز امتع نظري* بالجسم الملبن الي قدامي فجأة زقتني على السرير من كتفي انا كنت في عالم تاني من حاسس بحاجة حواليا كنت اول مرة اشوف جسم ست ملط و مين طنط امل يالي توقف كل ازبار البلد و هي مشيا كنت ظهري ممدود عالسرير و رجلي برا على ارض كنت مغمض عيني و كنت بس عايز اتمتع باللحظة طنط امل نزلت على ركبها قدام زبي و بدات تحرك ايدها على زبي من فوق الهدوم و تنزل بأيدها على فخذي و بعدين ترجع تاني و هي مركزة في وشي و شايفة النشوة الي انا فيها هي عايزني انساق ورا شهوتي و مافكرش في حاجة تاني و انا صراحة سبت نفسي ليها و كنت في عالم تاني عالم مليان بالنشوة و المتعة .طنط امل بلشت تلعب بزبي و تلحسو من فوق الهدوم و بايدها تانية بتفك حزامي و فلحظة قلعتني جزامة و مسكت بنطلون و قلعتني اياه و البوكسر كمان و بقيت ملط من تحت .طنط امل نزلت تاني على ركبها و مسكت زبي في ايدها و بقت بتطلع و تنزل بايدها عليه و نزلت بشفايفها على بيوضي و اخذت تحرك لسانها عليهم و بلشت تطلع بلسانها و بتمشيه على زبي للحد راس و هي عينها في عيني و قالتي مبسوط عاجبك الي بعملو رديت عليها أه اوي
-عايزني اكمل
-اه ارجوك
-ماشي
و رجعت حكت شفايفها على راس و بلشت تمصو تنزل عليه تاخذو كلو فبقها و تطلع رغم ان زبي كان كبير و تخين بس هيا بتقدر تاخذو كلو في بقها و فضلت تمص بخبرة و انا كنت حساس بأحساس ممتع اوي اول مرة اوصل لدرجة دي من نشوة و عشان كانت اول مرة اخذت في ايدها خمس دقيق و قلتلها خالص حأجيب قالتلي هاتهم في بوقي و اخذت زبي كل في بوقها و بلشت شلالات لبن تنزل مني اول مرة انزل الكمية دي و كان اللبن بيوقع من بوقها و ينزل على بزازها و هي اخذت تمسح اللبن من عليها و تحطو فبوقها و قالتلي طعمو حلو اوي و رجعت خذت زبي نظفتو في بوقها و قالت يلا نخذو دوش عشان نكملو الجولة التانية .دخلنا الدش و هي فتحت الميا و بلشت تحميني و تفرك في جسدي و زبي و تنظفو كويس انا سخنت اوي و انا شايف طنط امل ملط معي تحت دش مسكتها بقوة و اخذتها في زاوية دش و اخذت شفايفها في حتت بوسة و فضلنا خمس دقايق كدا و بعدين مسكتها من شعرها و قلتلها انزلي ارضعي زبي كويس يا شرموطة
نزلت على ركبها و خذتو فبوقها و انا قررت اني اكون انا المسيطر عليها و بلشت انيك بقها بقوة للحد ما بتختنق و اطلعوا عشان تاخوا نفسها و ارجعوا تاني بعدين اخذتها على الاوضة زقيتها عالسرير و نطيت و بلشت اطبق يالي كنت اشوفو في السكس اخذت شفايفها و بقيت ابوسها و ايدي بتفرك في بزازها و نزلت بلساني لرقبتها و ببوس رقبتها و وبعدين مسكت بزها اليمين و اخذت احرك لساني فوقو في شكل دواير للحد موصلت لحلمتها لما مسكتها بشفايفي خرجت منها ااااه هجتني عليها اكثر و اخذت اكل بزازها اكل و هي اهاتها بلشت تعلى تركت ايدي تلعب ببزازها و نزلت بلساني على بطنها للحد اول كسها اول مرة اشوف كس بجمال دا انا شفت الالاف افلام سكس عمري مشفت زايو نزلت عليه بلساني و اول ملمست زنبورها جسمها بلش يتشنج و اهات تطلع منها و تصرخ هجيب و نزلت شهوتها و هديت شوية .رجعت الحس كسها و كنت اطبق كل الي تعلمتو مالسكس عليها و رجعت اهاتها تملا الوضة اااااااه ايوا كدا الحس كس طنطك امل ايواااااااا يا حبيبي كمل الحس كس الشرموطة اااااااه اااااح كمل كدا ايوااااااا ارحمني بقى و دخلو بترجاك دخلوا اااااااه في كس المتناكة يلااااااااا
وقفت و بلشت افرشها بزبي امشيه و اجيبوا فوق كسها و هي تترجاني عشان انيكها و بديت ادخل الراس بس و اخرجها وهي تشهق كأني روحها بتطلع و تقولي ارجوك ابوس رجلك نيكني ااااااه نيك المتناكة جارتك و دخلت زبي فيها مرة وحدة فصرخت حتت صرخة حسيت انو الحي كلو سمعها و بلشت انيكها بقوة وهي تقولي ااااه براحة ااااااااي براحة اااااه يا كسي و كنت شايف المتعة في عينها و انا كنت اعذبها في النيكة وقفت و سحبت زبي منها و هي شهقت و قلتي لي وقفت كمل بترجاك انا محتجاه اوي يلا و رجعت افرش كسها و هي لا دخلو عايزاه جو ابوس ايدك ااااااه دخلو و دخلتو تاني و هي بلشت تتشنج تاني ااااااه هجيب اااااه و جبتهم تاني و انا رجعت انيك و هي النايمة على ظهرها خمس دقيق و قالتلها خذي وضع الكلبة يا كلبة قامت قعدت على ركبها و ايديها و قالتلي يلا نيك كلبتك و شرموطتك و خدامة زبك بصراحة طيزها كانت مغرية اوي و هي كدا فحطيت زبي فيها و رجعت انيكها و هي اااااه نيكني اايواااا دخلوا يلااااااا نيك خدامتك و متناكتك انت و ابوك ااااااااااه نيك الكس يلي ناكو ابوك امبارح اوووووووف ااااااححححح نيك اسرع* اااااه عايزك تقطعو كس الشرموطة فضلت انيك فيها عشر دقايق و كنت خلاص هجيب قلتلها هجيب قاتلي و انا كمان هاتهم في كسي عايزة احس بيهم جوا . جبتهم في كسها و اترميت على السرير مالتعب و حسيت بمتعة عمري محسيتها و بعدين افتكرت حاجة مهمة اوي ازاي نسيت انا نسيت انوا
الجزء الثاني
وصلنا الجزء الي فات لما افتكرت اني ناسي حاجة انا نسيت انوا طنط امل بعثتلي امبارح فيديو ليها هي و بابا في الاوضة يعني اكيد في كاميرا هنا و و صورت الي صار دلوقتي
بصيت لطنط امل كانت مرمية جنبي عالسرير و لستها ملط زي ما هيا و لبني بينزل من كسها .ابتدايت ادور على الكاميرا اتذكرت الزاوية الي كانت بتصور منها و ادور فيها بعيني شفتني طنط امل و انا بدور على حاجة و عيني في سقف و قالتلي مش حتلقيها
- إلي هي اي
-الكاميرا مش بدور عليها بردو
-انتي عايزة مني اي
- بص انا يا سيدي قبل امبارح كنت بحبك زي اخوي الصغير
انا كنت عايزاك تفضل برا نجاسة عيلتك. انت غيرهم خالص الناس كلها بتحبك عشان انت اخلاقك الكويسة و طيبتك مع الكل انا مش حقدر اقولك عايزة منك اي عشان انا مش عايزة منك حاجة .ابوك هو الي عايز
-بابا ازاي
-ابوك عرف انك شفتنا امبارح هنا و طلب مني اني اوقع و اخليك تنيكني و اسيطر عليك و متلعش السر برا
-طيب و انتي قلتيلي لي
-عشان انت عجبتني و غيرت نظرتي فيك انا كنت شايفاك العيل الصغير الخجول و زي ماقولتلك انا كنت بحبك زي اخوي الصغير بس بعد الي عملتو فيا دلوقتي انت صرت حبيبي و روحي يلي مش حقدر استغني بعد اليوم
- و بابا يعمل كدا لي و لي انتي لي تعملي الي يقولك عليه
- ابوك مش عايزك تعرف حاجة من يلي بيعملو و انا مقدرش ارفضلو طلب عشان ماسك عليا حاجات
- هو بيعمل اي مش عايزني اعرفو
- مقدرش اقولك حاجة انت بس انت ركز حوليك و اخرج من عالم الكمبيوتر تبعك و حتبتدي تفهم العالم يالي عايش فيه
-يعني اي
-حتفهم بعدين بس اوعى ابوك يعرف حاجة من يالي صارت هنا انا حأقولو انك رفضت تعمل معايا حاجة و قلتلي انك مش تقول حاجة على شرط منعملش كدة تاني
-انا مش فاهم حاجة
-مش مهم تفهم دلوقتي المهم تعمل يلي بقولك عليه و دلوقتي تعالا معايا
خرجت وراها و ودتني على غرفة كدا مقفولة طلعت مفتاح و فتحتها و دخلنا الغرفة دي كانت عبارة عن مركز التحكم كان فيها مكتب صغير و خزانة فيها مجموعة سديهات و على الحيطة كان مجموعة شاشات كبيرة فيها مشاهد لكل حتى في البيت و تحتهم طاولة عليها لوحة التحكم و كم جهاز وسط دهشتي من يلي بشوفو قاطعتني طنط امل و قالتلي عاجبتك الغرفة
-طبعا دي حاجة روعة
-تمام انا عايزاك دلوقتي تمحي الي صار دلوقتي من تسجيلات الكاميرا تقدر تعمل كدا
- اكيد دي حاجة بسيطة
قعدت عالمكتب و بلشت اشتغل ظ،ظ¥ دقيقة و خلصت
-كدا تمام
-خلصت
-ايوا و لعبت في الفيديو و خذت لقطات قديمة و انت نايمة و ركبتها مكان الفيديو يلي فسختو يعني الي يشوف التسجيلات يشوفك نايمة لدلوقتي و الكاميرا ترجع تصور بعد ظ£ دقيقة
يعني انت لازم تكوني في السرير في الوقت دا
-حاضر تسلم ايدك و حط فبالك انا مش حسيبك بعد اليوم
- و لا انا يا موزة انتي .يلا دلوقتي انا لازم اروح
طلعت من عند طنط امل و دا كان وقت رجوعي من المدرسة فرجعت البيت كان الكل في البيت ماما بتحضر الغدا و بابا بيقرا الجريدة سلمت عليهم و كان الكل بيبص عليا و مستغربين اني راجع مبسوط و بضحك و اهزر مع الكل خاصة اني كنت ديما لما برجع بكون مدايق و بدخل على طول اوضتي و بقعد عالكمبيوتر بساعات و حتى لما بحكي او بهزر انا و ملاك بس لان هي اقرب حد ليا و هي اكتر حد بحبو. اتغدينا كلنا مع بعض و كان جو العايلة دا ما حسيتوش من زمان خلصنا الغدا بابا و ماما دخلو اوضتهم قلوا بدهم يناموا و انا كمان كنت تعبان سبت ملاك اختي و طلعت اوضتي ستحميت و نمت زي القتيل من المجهود يلي بذلتو النهارده . صحيت المسا و فضلت فالسرير افكر في كلام طنط امل ايه الي صاير حواليا و انا مش شايفو اي الي يعملو بابا و ازاي يبعث طنط امل تعمل معيا كدا فكرت كتير و كان قدامي حلين يأما ابلش أدور حواليا اي الي صاير او انفض و اكمل حياتي و اهتم بدراستي خصوصا انو فضليظ¥* اشهر بس على امتحانات الثانوية العامة و كان لازمني مجموع كويس جدا عشان اقدر اخش هندسة و احقق حلمي و اخيرا قررت اني دلوقتي اهتم بدراستي و بعدين حبقى ادور و اعرف كل حاجة .صحيت مالسرير اخذت دش و بعدين طلعت قعدت عالكمبيوتر تبعي و فتحت حسابي على جوجل درايف و حملت فيديو الفيديو دا هو فيديو يلي حصل النهاردة الصبح في طنط امل اصل انا قبل مأمحيه حطيت نسخة منو في حسابي على جوجل درايف و دا موقع تخزين افتراضي يعني تقدر تحمل عليه اي حاجة و تفتحو من اي مكان فيه نت وكمان كنت اخذت عنوان IP تبع جهاز DVR و دا الجهاز يلي تتحمل عليه كل تسجيلات الكاميرا و من خلال عنوان IP و كلمة السر تبعو يلي اقدر اعرفها بسهولة اقدر اتفرج في كل تسجيلات الكاميرا المتسجلة او المباشرة .بس انا كنت قررت اني مش حستعملو دلوقتي الا بعد الامتحانات عشان اعرف الحقيقة يلي مخبينها عليا. لعبت شوية كمان بالكمبيوتر و بعدين رحت ذاكرت شوية لحد ملقيت الساعة فاتت ظ،ظ¢ نزلت المطبخ اكلت كان الكل نايم و رجعت اوضتي نمت للحد الصبح صحيت زي العادة الساعة ظ§ جهزتي حالي فطرت و نزلت المدرسة عدا اليوم عادي و رجعت البيت لقيت ماما بتطبخ العشا سلمت عليها و تحدثنا شوية عن الدراسة و سبتها و انا طالع اوضتي ماما قلتلي ان طنط امل اتصلت عشان حأنام عندها النهاردة (و دي عادة من و نحنا صغيرين لما عمو محسن يبقى بايت في الشغل اروح انا او مالك ننام عند طنط امل و لو بابا كمان بايت برا هي تيجي تبات عندنا)
المهم قولت لماما ماشي و طلعت اوضتي اخذت دوش و جهزت حالي عشان دي حتكون ليلة و لا الف ليلة و ليلة. اخذت لبس المدرسة و كتبي و نزلت و كانت الساعة ظ¨ ملقيتش حد كلمت ماما بتليفون قلتلي انها راحت هي و ملاك يشتروا شوية حاجات للبيت قولتلها ماشي انا رايح عند طنط امل. قفلت مع ماما و رحت عند بيت طنط امل ضربت الجرس و اتفتح الباب بس يلي فتح مكنتش طنط امل كانت واحدة قمر اول مشفتها فضلت متنح فيها اصلاها كانت موزة اوي شعر اسود و عيون خضر على شفايف وردي عايزة تتاكل و كانت بزازها كبيرة مش مشدودة* عاملة زي رمانتين و طيز تهبل تترج رج و هي تمشي و لبسى قميص نوم اخضر واصل لحد ركبتها و ضيق كان مفصل كل جسمها قطعني صوت طنط امل و هي بتقلي اتفضل دخلت قعدت معهم و هما بيحضروا العشا و عرفت ان بت دي اسمها مهى عندها ظ¢ظ¥سنة و هي شغالة في قسم المحاسبة في المصنع مع طنط امل فضلنا نهزر شوية و عرفت ان مهى دمها خفيف اوي كنت مبسوط و احنا قعدين بس من جوايا كنت زعلان ان ليلة بازت مهو مش حنعمل حاجة و في ضيفة في البيت. اتعشينا سوا و سهرنا شوية و طنط امل جابتلنا عصير و شوية فاكهة و حلويات شربت العصير و قعدنا نتفرج في التلفزيون شوية و ابتديت احس بحاجة مش طبيعية زبي وقف زي العمود و انا العرق ينزل مني و مش على بعضي استأذنت منهم و طلعت الاوضة يلي متعود انام فيها هنا قفلت الباب و نزعت تيابي و مسكت زبي و بلشت افركوا بشدة اول مرة احس كدة كنت مش مركز حواليا و حسيتش الى بأيد تمسك زبي و بتقلي انا ممكن اساعدك كانت مهى نازلا على ركبها و مسكت زبي و بلشت تمشي ايدها عليه و تجيب انا كنت مش متحمل مسكت زبي و حطيتو في بوقها و هي مصدقت كانت بتاخذو كلو فبوقها و تخرجو مسكت شعرها و بلشت انيك بقها بقوة و هي بتتخنق و ريقها سايل على بزازها و فخذها فضلنا كدا ظ¥ دقايق و بعدين وقفتها و زقيتها عالسرير فتحت رجليها هي كانت نايمة على ظهرها و رجليها على كتافي و حطيت زبي على شفرات كسها انا كنت في عالم تاني من الشهوة يالي انا فيها و مش حاس بحاجة حواليا فدخلت زبي فيها مرة وحدة* وبلشت انيك فيها بقوة و هي اههههههههه براحة على كسيييييي احححححححح دا مش اهههه قد زبك اهههههه بترجاك براحة اههههه يا كسي بيكفي مش قادرة منك ل*** يا أمل دا محتاج فياغرا دا ااااااااااه مش قادرة براحة و انا و لا اني سامع حاجة كل همي اني اطفي شهوتي الي مولعة
*تعااااااالي ساعديني علللللليه ااااااه تعالي يابنت الكلب ااححححح كسي تهرى براحة بترجاك براحة اوففففف مش قدرة و حسيت بأيد بتمسح على ظهري و انا نازل حفر فكس سهى كانت امل و بقت ايدها بتمسح في صدري و شفايفها نزلت على شفايفي وبلشت تمص شفايفي و لسانها بيدور على لساني و انا اندمجت معها فاابوسة و هديت شوية الي* بعملوا في نهى .فضلت انيك في نهى و شفايفي بتاكل شفايف امل للحد ما امل نزلت على ركبها و طلعت زبي من كس نهى و اخذتوا فبوقها و بلشت ترضعوا بخبرة دقايق و كنت خلاص مش قادر امسك نفسي من يالي بتعملو امل فغرقت وشها لبن و نزل على بزازها انا نفسي كنت مستغرب من كمية لبن يالي جبتها و نزلت نهى جمب امل و بتلحس لبن من على وشها و ببزازها مسبتش ولا نقطة و بعدين فتحت بق امل و نزلتهم في بقها و بلشوا يبوسو بعض يلي عما يصير قدامي رجع الحياة في زبي و بلش يوقف تاني على المشهد يالي قدامي مسكت امل من شعرها وقفتها و خليتها ميلت عالسرير و دخلت زبي انتفضت امل و شهقت و بعدين بلشت اهاتها تطلع اااااه اااااخ نيكني جامد ايوا كدا نيك شرموطتك ايوااااااا اااااه كمان يا حبيبي . طلعت سهى على السرير و فتحت رجليها لأمل يلي ميلت كمان و نزلت على كس نهى و بتلحسوا و بتطلع اهات مكتومة فضلت انيك في املظ،ظ* دقايق في الوضع دا بعدين قومت نهى ونمت مكانها و خليتها ركبت على زبي و بلشت تتنطط عليه و اهاتها مالية المكان وامل طلعت و حطت طيزها على وشي واخذت الحس لها كسها و عيني على خرمها كان باين انها تناكت منها قبل كدا بصراحة طيزها كانت مغرية اوي و قررت اني انيكها منها كان شغال على كسها و ايدي فطيزها بلشت ادخل صباع فدخل بسهولة
دي بلاعة يا بنت الشرموطة*
ودخلت صباع تاني فدخل بصعوبة شوية و بعدين دخلت الثالث عشان اوسع طيزها و كانت جاهزة عشان تستقبل زبي نزلت سهى من عليه و خليتها تنزل تمص زبي عشان تبلوا و هو اصلا كان مبلول من مية كسها و بعدين خليت امل تاخوا وضع الدوجي طيزها كانت تحفة و هي كدا تفيت على خرمها و بلشت ادخل زبي فيها بشويش و هي تتوحوح و تقولي ايوا كدا نيكني دي طيزي بتاكلني اوي اااااه دي محتاجة زبك اوفففففف ايوا متعها كدا فضلت انيك فيها كدا و ابدل بين كسها و طيزها للحد ما حسيت اني حجيب فدخلتو كلو في طيزها و جبت فيها و هي اهاتها طالعة و بتقولي اااه دا سخن اوي انا ترميت على السرير خالص مش قادر اتحرك بصيت عالساعة كانت فاتت ظ،ظ¢ د انا بقلي اكتر من ساعتين بنيك في جوز الشراميط دول. امل اخذت سهى و طلعت و انا رحت فالنوم
وصلنا في الجزء الي فات لما امل حطتلي فياغرا في العصير و بعدين نكتها هي و سهى و نمت فمكاني. صحتني امل الصبح عشان المدرسة انا اخذت دش و هي حضرت الفطار و فطرنا سوا انا و هي سهى كانت روحت صبح بدري كملنا فطار و امل كانت قلتلي اعمل زي المرة الي فاتت اني افسخ فيديو ليلة امبارح كملت كدا و زي العادة خليت نسخة ليا طبعا و بعدين طلعت روحت المدرسة و مرت ايام و اشهر و كنت مشغول في المذاكرة و دا ميمنعش طبعا اني كنت بزور امل ديما و ابات معها و نقضي الليل سوا مرة انيكها لوحدها و مرة مع سهى و مرة مع بنات تانين كانت بتجيبهم و كانوا شغلين معها في المصنع و خلال شهور دي كانت امل بتعلمني كل حاجة عن الجنس و ازاي امتع الست يلي معايا و اعرف اتعامل معها و اعرف هي بتحب اي و خلتني بقيت خبرة في النيك. عدت الشهور و خلاص بقالي ظ،ظ* ايام على امتحانات و نفضت للكل و بقيت مركز اوي في المذاكرة خلصت المدة و بلشت الامتحانات كنت مركز دي اللحظة الي هيتحدد فيها مستقبلي عدت فترة الامتحانات كنت عملت الي عاليا و متأكد اني حأجيب المجموع الي يدخلني هندسة بس بردو دماغي كانت مشوشة و مش مركز مع حد دماغي في النتيجة الي حتكون بعد ظ،ظ، يوم
تاني يوم بعد ما خلصت امتحانات المسا كنت زي العادة في سريري ماسك الكمبيوتر وبلعب اتصلت بيا امل و قلتلي انها عرفت من ماما اني مدايق و هي محضرالي مفاجأة في بيتها في ليل و انها كلمت ماما اني حبات معها الليلة اتفقت معها اني حروحلها مع الساعة ظ© انا وافقت عشان دي حاجة تخرجني ملي انا فيه و نغير جو و بصراحة انا اشتقت لأمل فضلت قاعد في سريري لحد الساعة ظ¨:ظ£ظ* روحت اخذت دش و غيرت و نزلت لقيت ماما و ملاك قاعدين قعدت معهم شوية و حكينا عن مستقبلي و ماما و بابا كانوا عايزين يدخلوني ادارة اعمال زي ملاك عشان امسك مكان بابا و اكبر شغلو بس انا كنت مصر على قراري و سبتهم و قلت لماما اني رايح لطنط امل خرجت من بيتنا و دخلت بيت امل من باب الجنينة جيت اضرب جرس لقيت الباب مفتوح فتحت الباب و جيت داخل لقيت حاجة كدا اول مرة اشوفها .لقيت بنت قمر كدا قاعدة على ركبها و هي ملط و لبسى طوق زي بتاع الكلاب في رقبتها و مربوط بسلسلة منظر خلا زبي وقف على اخرو. جات امل لقتني واقف مصدوم في مكاني و زبي عامل خيمة في البنطلون قلتلي اي رايك في مفاجأة* بتاعي قلتلها حلوة زيك يا قمر امل بصت لبنت و قلتلها يلا قلعي سيدك الجزمة و بوسي رجلو يا كلبة ردت عليها امرك يا ستي و نزلت قلعتني الجزمة و بلشت تبوس رجلي و تقولي انا تحت امرك يا سيدي انا كلبتك هند انا خدامة حضرتك امل مسكت هند من السلسلة و قالتلها برافو يا كلبة يلا ورايا و حضنتني و قلتلي يلا ندخل دخلنا الصالون و هند ورانا سحبتها امل من السلسلة و هي على ايدها و رجلها ماشية زي الكلاب قلتلها امل يلا قلعي سيدك هدومو عشان يقعد على راحتوا قلعتني هدومي و فضلت في البوكسر و قعدت على الكنبة و امل قعدت جمبي و هند نزلت قعدت تحت رجلينا. منظر هند و هي قاعدة كدا تحت رجلي كان خالني هجت و على اخري امل لاحظت دا و بدأت تمشي ايدها فصدري و بتنزل بيها و شفايفها تنزل على شفايفي و لسانها بيدور على لساني فضلنا في في البوسة دي ظ¥ دقايق كاملين و شفايفي بتاكل شفايفها و ايدها بتلعب على كل جسمها سبت شفايفها و نزلت ابوس رقبتها و انا نازل لبزازها كنت بعشق بزازها دي اخذت بزها اليمين في بوقي و التاني بحرك ايدي عليه بحنية امل ساحت معيا نقطة ضعفها كانت بزازها هي بتهيج اوي منهم بصيت على هند الي كانت متنحى فينا اوي و كان باين اوي انها هجت فضربتها بقلم على وشها و قلتلها يلا الحسي كس ستك يا كلبة قلتلي حاضر يا سيدي و نزلت على كس امل كانت تلحس بطريقة باين انها خبرة اوي اهات امل بقت مليا البيت كمان يا كلبة اااااااه حلو ااااااويييييي الحسي كسي يا خدامة اوفففففففف اححححححح انا قلعت البوكسر و خليت زبي على شفايف امل و هي فتحت بقها و بقت تمص و تدخل زبي لحد زورها و بعدين تتطلعو و تمشي عليه لسانها بحركة كانت هيجتني اكتر و تنزل تاخذ بيضاتي فبقها و بتشفطفهم بطريقة تخليك تولع زقيت هند و عدلت امل قدامي و دخلت زبي و بلشت انيك فيها و هند بتلحس حلمات امل و بتخليها تهيج اكتر فضلت انيك امل شوية و بعدين مسكت هند من شعرها و قربتها من زبي طلعتو من كس امل و حطيتو في بوقها و بلشت انيكها من بوقها و هي كانت بتتخنق بيه و ووجها حمر اوي طلعتو من بوقها و ابتديت اضربها بالاقلام على وشها و بزازها و اتف على وشها و في بوقها امل كانت* طلعت سوط جلد كنت شفت زيو في افلام سكس و بلشت تضرب هند على ظهرها و طيزها وقفت* هند و خليتها فلقست و شفت حاجة بتلمع في طيزها كانت سدادة طيز قلتلها اي دا يا كلبة قلتلي كنت بجهزلك طيزي يا سيدي عشان تنيك كلبتك منها يا سيدي شلت السدادة و ضربتها على طيزها سبانكات و فضلت اضربها عليها لحد مصارت زي حمرا زي حبة الطماطم حطيت زبي على شفايف كسها عشان افرشها منو كان مبلول اوي يعني هي مستمتعة بلي يتعمل فيها بليت زبي من كسها و دخلتو مرة وحدة في طيزها صرخت من الم و دموعها نزلت و انا بدخل زبي و اطلعو بقوة و هي بلشت تحس بالمتعة و اهات بتطلع و تقلي نيكني يا سيدي اااااااه نيك كلبتك اوووووووف نيك خدامة زبك اااااححح نيك طيزي ااااااحححح عايزها تجيب دم نيكني اووووووووي امل كانت لبست زب صناعي بيتلبس بحزام و بلشت تنيك هند من بوقها. هند كانت مستمتعة اوي و مية كسها بتنزل على فخذها طلعتو من خرمها و دخلتو في كسها و رجعت انيكها بقوة و بابدل بين كسها و طيزها و بعدين غيرنا الوضع انا نمت عالكنبة على ظهري و هند ركبت على زبي و بتتنطط عليه و امل اجت من وراها و دخلتو في طيزها فضلنا نبدل بين كسها و طيزها انا و امل لحد ماخلاص كنت حجيب مسكت هند نزلتها على ركبها و حطيت زبي في بوقها و جبت لبني في بوقها و خليتها تبلعو كلوا اترميت انا و امل عالكنبة و هند رجعت تحت رجلينا و بتبوسهم امل زقتها و قلتلها روحي يا كلبة حضري عشا سيدك راحت هند على ايديها و رجلها لحد المطبخ و انا فضلت ابوس فأمل و بلعب في جسمها هي جسمها ميتملش منو تفضل تنيك فيها طول العمر و مبتشبعش منها هند حضرت الاكل و جبتو لعندنا بلشت اكل انا و امل و هند عالارض تحت رجلينا و امل بترميلها بوقي اكل تاكل فيه خلصنا اكل و اخذت هند و امل لأوضة النوم نيكتهم تاني و جبتهم في طيز امل و خليت هند تلحسلها طيزها و تبلع لبني و بعدين دخلت اخذت امل اخذنا دش و خلتني انيكها تاني لوحدها في دش و جبتهم على وشها و بزازها و رحنا نمنا و هند راحت توضب البيت
صحيت الصبح على الساعة ظ© بصيت جمبي لقيت امل نايمة جمبي و لابسة قميص نوم ابيض قصير يا دوب مغطي نص طيزها و حلمتها صحيت امل و جيت اقوم حطيت رجلي عالارض كان في حاجة تحت رجلي بصيت كانت هند نايمة على الارض قلتلها انتي بتعملي اي هنا قلتلي دا مكاني تحت رجل سيدي كلمها و منظرها كدا هيجني اوي مسكتها من شعرها وقلتلها شاطرة يا كلبة يلا انزلي ارضعي زبي هي نزلت على ركبها و جت تمسك زبي و انا صفعتها على وشها بقوة و وقعت على الارض و قلتلها اترجي سيدك الاول عشان اسيبك ترضعي زبي يا كلبة نزلت تبوس رجلي و تترجاني و تقولي بترجاك يا سيدي سيبني ارضع زبك انا خدامتك و خدامة زبك يلا يا كلبة ايدك ورا ظهرك و تنيكي بقك بزبي قلتلي حاضر و بلشت تدخل زبي لحد زورها و تطلع و بعدين طلعتها على السرير و نكتها جامد و كنت بشتمها لحد ما جبت فكسها و بعثتها تحضر الفطار فطرنا انا و امل و سبت هند تاكل بواقي الاكل و رحت نكت امل تحت الدش عملت دش و لبست هدومي و رجعت على بيتنا دخلت و كانت ملاك اختي قاعدة في الجنينة قلتلها صباح الخير فمردتش عليا هي اصلا محستش بيا لما جيت قعدت جمبها و قلتلها القمر سرحان في اي ملاك بصتلي و قلتلي
-حبيبي جيت امتى
-لسى داخل بس سرحانى في اي
-ابدا كنت بفكر انا لي معملتش زيك و تمسكت زيك بحلمي
اصل ملاك من و هي صغيرة كانت عايزة تصير محامية و كانت عايزة تخش حقوق بس بابا منعها و صمم انها تعمل ادارة اعمال عشان تساعدو في الشغل
-و انت لي يا ملاك طوعتي بابا و مدخلتيش حقوق
-انا يا سيدي مش قوية زيك و بابا كان ضغط عليا اوي و قلي انو كان عايز شخص يوثقك فيه معاه في الشغل و مش حيلاقي غيرنا يثق فيهم انا و انت و بصراحة مكنتش عايزة ازعلو**
-يلا يلي صار صار* انتي دلوقتي شاطرة في شغلك و بابا فرحان بيكي اوي
-يعني بس انا عايزاك تتمسك بحلمك و تدخل هندسة متعملش زيي
-طبعا يا حبيبتي حدخل هندسة -
-انت* لي يا احمد مفكرتش تشوف جامعة برا البلد جامعة- كويسة احسن من هنا انت عارف ان ميدان التكنولوجيا فبلدنا مش مطور اوي يعني
-تصدقي دي فكرة حلوة اوي انا مفكرتش في الموضوع دا- قبل كدا
-انت اعمل بحث و شوف جامعة حلوة كدا و انا حأدعمك في القرار دا و احاول اقنع بابا
-متشكر اوي يا احلى ملاك في الدنيا
و حضنت ملاك اوي كان حضن اخوي عمري مفكرت فيها بشكل جنسي رغم انها مزة اوي و لبسها متحرر اوي لان ملاك اختي هي اقرب حد ليا في الدنيا بحبها اكثر من الكل و باحكيلها كل اسراري
فضلنا شوية كدا و هي قلتلي انها لازم تروح الشغل سبتها و طلعت اوضتي و بلشت ادور على الجامعات الي برا البلد عدا اليوم على كدا و فضلت باقي الايام مستني النتيجة و مرات بروح عند امل
لحد يوم النتيجة كنت مستني المسج يلي فيه النتيجة*شوية و وصل مسج بصيت بخوف و كان هو الي مستنيه بصيت على النتيجة و نطيت من مكاني مالفرحة انا كدا عملت اول خطوة في طريق حلمي رحت فرحت الكل يلي كانوا قاعدين في الصالون مستنين قعدنا احتفلنا شوية و وصلني تليفونات كتير من صحابي و الاساتذة و بعدين اتصل بيا مدير المدرسة و قلي اني شرفت المدرسة و هو فخور بيا اوي و عرفني اني كنت الاول على المحافظة*و التاني على الجمهورية و قلي انهم حيتصلو بيا من الوزارة عشان حفلة التكريم يلي بيعملوها للمتفوقين كل سنة رجعت للصالون لقيت اجماعة عرفوا خلاص لان مدير المدرسة صاحب بابا و اتصل بيه و قالوا
بابا نداني و خذني فحضنوا كنت اول مرة احس ان بابا حنين عليا كدا و كانت في دموع نازلة من عينيه و ملاك كانت بتضحك و قلتلو اي يا بابا هي اي لحنية دي كلها انا كدا حأغار و ضحكت و ضحكنا كلنا و بابا قلها اسكتي انتي يا موكوسة مش وقتك دلوقتي دا يوم احمد و بصلي و قلي تعالى معيا المكتب عايزك في موضوع. دخلنا المكتب و قعدنا بابا حط ايدو على كتفي و قلي بص يا ابني انت عارف اني انا عايزك تدخل ادارة اعمال زي اختك قلتلو ايوا بس هو قطاعني و قلي اسكت و اسمعني للاخر ايوا انا كنت عايزك تسمع كلامي و تعمل زي اختك بس بعد مشفت ازاي انت تعبت كتير عشان حلمك و ازاي خليتني فخور اوي انهاردة عشان عندي ابن زيك انا مش اقدر اكون عقبة بطريقك تقدر تدخل الجامعة الي انت عايزها مكنتش مصدق يلي بابا بيقولو فنطيت و اخذتو بالحضن اول مرة في حياتي احس ان بابا بيحبني و حنين معيا فضلنا كدا دقايق بعدين بابا وقف و قلي لازم اروح الشغل دلوقتي مشي لحد الباب و لف و قلي اه نسيت ملاك حكت معيا على موضوع دراستك برا البلد انا موافق بس على شرط انك اول متخلص دراسة ترجع هنا على طول
-موافق اصلا انا مش عايز استقر بعيد عنكم
-يبقى تختار الجامعة الي عايزها في العالم و تقولي و انا حأدخلك ليها
-متشكر اوي يا بابا
عدا اليوم عادي بين اني ارد على الناس الي كانت بتبركلي و بين اني ادور على الجامعة الي تناسبني من النت و كنت خلاص اخترت جامعة ستانفورد في امريكا واحدة من احسن الجامعات في العالم بس حسب مقريت في النت ان مصاريفها كتير توصل ل ظ¥ظ* الف دولار في السنة و عشان كدا كان لازم اتكلم مع بابا الاول عشان اقرر. طلعت اشوفو وين لقيتو في المكتب بيخلص شغل
مسا الخير على احلى بابا-
ايوا يا بكاش الدخلة دي وراها اي -
بصراحة عايزك في موضوع كدا -
-عارف عايز تقول اي انت اكيد عديت اليوم تدور على الجامعة تناسبك و اكيد طبعا لما اخترت الجامعة عرفت عليها كل حاجة و مصاريفها كام و انت جاي دلوقتي عشان تشوف ممكن اقدر ادفع او لا مش كدا
-ايوا انت عرفت ازاي
-انت ابني يعني انا فهمك كويس و اعرف انت بتفكر في اي من عينيك
-ماشي يبقي لما انت فهمني قولي اي رأيك
-عارف ان اليوم كان اجمل يوم في حياتي انا مكنتش فرحان و مبسوط و فخور زي النهاردة انا كنت اسست ثروة من و لا شي و صرت من اهم رجال الاعمال في البلد دا طبعا خلاني مبسوط بس مش عارف الفرحة و الفخر الي حسيتهم النهاردة لما اتصل بيا رئيس الحكومة و اغلب الوزراء بيهنوني حسيت ان اهم انجاز عملتو هو انت عشان كدا انا مقدرش امنع عنك حاجة انت قررت و لا لسى
-اه قررت في ستانفورد في امريكا مناسبة جدا ليا بس هي مصاريفها غالية اوي
كنت متأكد انك حتروح امريكا عشان كدا جهزتلك دول
و اداني ملف لما فتحتو كانت مفاجأة عمري متخيلتها
و هنا ينتهي الجزء دا الجزء الجاي حنعرف الي كان في الملف
انا اتشكر الناس الي عجبتها القصة رغم انها اول محاولة ليا هنا و حبيت اقول لناس الي طلبت المحارم انو حيكون في جنس محارم في الاجزاء القادمة و القصة حتكون طويلة و فيها كل انواع الجنس بس انا عايزها تكون واقعية جدا عشان كدا لازم يكون في تسلسل في الاحداث
الجزء الرابع
وقفنا الجزء الي فات بابا وافق على اني اروح امريكا و اداني ملف انا اتفجأت لما فتحتو .الملف يلي ادهولي بابا كان فيه شوية ورق . الورقة الأولى كانت تحويل بنكي من حساب لبابا في سويسرا لحساب بنكي باسمي في امريكا مبلغ التحويل كان ظ¥ظ*ظ* الف دولار بصيت لبابا و انا متفاجأ قلي دول مشان تسجل منهم في الجامعة و اول متوصل امريكا تشتري منهم بيت مناسب و عربية كويسة و اول كلشهر حيكون في تحويل لحسابك ب ظ،ظ* الف دولار عشان مصاريفك في الملف في ايميل بتاع شخص دا مندوب بتاع شركتنا في امريكا حيساعدك هناك و في كمان رقم شخص من السفارة الامريكية هنا تروحلو بكرة حيساعدك في تجهيز اوراقك و يسهلك الاجراءات و يكلملك اناس من الجامعة هناك
انا مش عارف اقولك اي يا بابا بس دا كتير -
مش كتير عليك انا مش عايزك تكون محتاج حاجة هناك -
متشكر اوي انا عمري متخيلت انك تعمل كدا -
و قمت اخذت بابا بالحضن و دموعي نزلت حسيت اني كنت ظالم بابا و فاكر انو ميحبناش
.بعدين سبت بابا* و طلعت انام عشان عندي يوم طويل بكرا صحيت الصبح اخذت دش و لبست هدومي و خرجت فطرت مع العيلة و جيت نازل بابا قلي استنى خذ عربيتي عشان متتبهدلش في المواصلات و انت عندك شغلات كتير اليوم ردت عليه ملاك اوبا اي الدلال دا كلو على فكرة كلنا نجحنا في الثانوية العامة و بأمتياز كمان
و قلتلها ماما هههههههه سيبي اخوكي يا ملاك و قلتلي يلا يا حبيبي عشان متتأخرش على حفلتك اخذت عربية بابا و طلعت على مكان الحفلة يلي كانت في فندق فخم دخلت هناك كان في الاوائل بتاع البلد في الثانوية العامة و وزير التربية والتعليم و مديري المدارس تبعنا و كام مسؤول و مدرس سلمت على الكل و كان الوزير قاعد مع شوية مسؤولين روحت سلمت عليه و دا انا عارفو هو يبقى محمود عزيز من صحاب بابا وقبلتو كام مرة في شوية حفلات من بتوع كبارات البلد سلم عليا بحفاوة و بعدين سبتو و روحت اتعرف على شوية من الناجحين معيا بس كان في بنت لفتت انتباهي بنت كدا ملامح وشها جميلة اوي و جسمها رغم انها لابسة لبس واسع بس باين ان جسمها روعة هي كانت قاعدة على جنب مبتحكيش مع حد و تحس انها مش مبسوطة هي من لبسها تبان انها من عيلة ضعيفة ماديا قربت منها و قلتلها اهلا انا احمد -
بصتلي كدا و ردت و عايز اي يا سيد احمد
ابدا انا كنت شايفك واخذى جنب و مش بتحكي مع حد و- باين انك حزينة حبيت اتكلم معاكي
متشكرين بس مش عايزة* اكلم حد -
انت زعلانة لي المفروض انك في يوم كدا تكوني فرحانة- مش كدا انت ناجحة من الاوائل في البلد
و عايزني اكون مبسوطة و انا من الاوائل بس مش اقدر-* اكمل تعليمي
لي مش حتكملي تعليمك -
ميخصكش روح انبسط انت و ملكش فيه -
و سبتني و مشيت رجعت تكلمت مع الجماعة و بعدين شفت البنت دي و هي خارجة انا مكنتش اعرف اسمها حتى لحقتها في الباب و قلتلها لو سمحت ممكن نتكلم شوية قلتلي مفيش حاجة نتكلم فيها قلتلها انا عايزك في موضوع بس الاول قوليلي اسمك*
اسمي مريم -
مريم سليمان الأولى* على الجمهورية -
ايوا يا سيدي انا -
لا بقى انا مش حسيبك الى لما نتكلم تعالي معيا -
دخلنا الاوتيل تاني و اخذتها كافيه كان في وسطو
- ها تشربي اي
- مش عايزة حاجة انا عايزة اروح
لا مش حتمشي الا لما اعرف انتي مش حتكملي تعليم لي -
و انت عايز تعرف لي -
-معرفش انا من لما شفتك حسيت فيكي حاجة مختلفة عن الكل عايز اعرفك اكتر
-بص انا ارتحتلك كمان و باين انك شخص محترم عشان كدا حأحكيلك انا يا سيدي من عيلة فقيرة ابويا بواب عمارة و امي بتشتغل في البيوت عشان توفرلنا اكل و شرب انا و اخواتي الاتنين انا كنت بدرس بكتب قديمة عشان بابا معندوش يشتري الجديد و كنت بساعد ماما في التنظيف في اوقات فراغي و في العطل و دلوقتي لما اخذت الثانوية العامة مش حأقدر اخش كلية لان بابا ميقدرش على مصاريف الجامعة و ابقى ادور على شغل عشان اساعد عيلتي
-يعني انت الأولى على الجمهورية و مش حتخشي كلية دا مش ممكن لازم يكون في حل هو انتي كنتي عايزة تخشي اي
-انا كان حلمي اني اصير احسن جراحة في البلد بس مفيش فقير حلمو بيتحقق
-لي بس اي رأيك اني حاساعدك و مش حسيبك غير لما تبقي دكتورة
-انا مش عايزة مساعدة من حد
-لي بس مش ممكن **** بعثني ليكي عشان حرام واحدة زيك متكملش تعليم انت حتقبلي يلي حأقولو و مش عايز اعتراض خالص
و لاول اول مرة اشوفها تبتسم و نظرة الحزن و الكسرة راحت منها
و احنا قاعدين تليفوني رن و كان بابا قلي ان الراجل بتاع السفارة مستنيمي و اني اروحلو و متاخرش قلتلو ماشي
مريم انا لازم اروح دلوقتي هو انتي ساكنة فين و قلتلي انها ساكنة في محافظة قريبة علينا حوالي ساعة بالعربية
قلتلها ماشي انا بكرا حتصل بيكي و اجيلك عشان اعرفك حتعملي اي انتي مروحة في اي
قلتلي انها حتاخذ الباص
-ماشي يلا اوصلك المحطة هي في طريقي
ركبت مريم معيا وصلتها المحطة و رحت الموعد بتاعي و خلصت كل حاجة مع الراجل و قلي ان المفروض اسافر بعد شهر و انو حيتكفل بكل الاجراءات بس في شوية اختبارات لازم اعملها زي التوفل و كدا هو حيبقى يكلمني رجعت تعبان تعشيت و نمت صحيت الصبح كلمت خالي مراد و دا جراح بيشتغل في مصحة خاصة و عندو عيادة بيفتحها المسا و في عطلة نهاية الأسبوع بمواعيد مسبقة (خالي عندو ظ¤ظ¢ سنة متزوج من مي ظ¤ظ¢ سنة طبيبة ***** هما دخلو طب مع بعض و عشو قصة حب قبل الجواز و عندهم سلمى ظ¢ظ* في كلية حقوق ) حكيتلو على مريم و ازاي ممكن نساعدها و اتفقنا على الموضوع اخذت عربية ماما اتصلت بمريم عرفت عنوانها و رحتلها بيتهم كان بيت صغير في مدخل العمارة عملينو للبواب كان اوضتين و مطبخ و حمام دقيت الباب فتحتلي ست جميلة عندها حوالي ظ¥ظ* سنة كانت لابسة عباية سودة ضيقة عليها و مفصلة طيزها و بزازها الكبار زبي كان وقف عليها و انا بتفرج في الحتى البلدي دي و جت مريم جمبها و قلتلي اتفضل يا احمد و عرفتني على امها الي اسمها كان سناء و دخلت البيت قعدنا شوية و جاء ابوها تعرفت عليه و كان اسمو جلال عندو ظ¥ظ* سنة تكلمنا شوية كدا و بعدين دخلنا فموضوع مريم و قلت لمريم بصي يا ستي انا كلمت خالي انت اكيد سمعتي اسمو مراد خيري
-اه طبعا دا استاذ كبير في جراحة القلب انا قريت مقال قبل كدا عليه و عرفت انو من احسن جراحي العالم و بيروح يعمل عمليات كتير برا البلد
-ايوا دا يبقى خالي كلمتو عليكي و قلي انو حيساعدك هو اصلا بيدرس في كلية الطب يعني يكون استاذك حيتكفل بمصاريفك في الجامعة و كمان حتشتغلي معاه في العيادة وقت فراغك عشان تكسبي شوية فلوس و خبرة كمان و بالنسبة للسكن انا عندي شقة قريبة من الكلية مقفولة(دي شقة كان كتبها جدي بأسمي لما تولدت عشان كنت اول حفيد ذكر ليه) حتبقي تقعدي فيها عشان مش ينفع تروحي كل يوم بالنسبة لاخواتك انا حتكفل بكل مصاريف دراستهم للحد ميخلصو كلية رد ابوها
تسلم يا باشا بس انت بتعمل كل دا لي -
عشان وحدة زي مريم لازم تكمل دراستها و كمان الولاد دول من حقهم يتعلمو و يعيشو في ظروف كويسة و **** بعثني ليهم عشان اساعدهم
قلتلي ام مريم تشكر يا باشا احنا مش عارفين نقلك اي- جميلك دا مش حننسهولك ابدا
لا جميل و لا حاجة دول ***** و لازم يتعلمو -
و بصيت لمريم و قلتلها حأبقى اتصل بيكي اوديكي لخالي و نروح نشوف البيت بس دلوقتي انا لازم اروح
تركت مريم و عيلتها و رحت خلصت شوية ورق لازميني و .
روحت البيت
عدت الايام و انت بحضر نفسي للسفر كانت علاقتي بمريم بتطور كل يوم و كنت حاسس ان في شعور جوايا نحيتها اول مرة احس كدا مع بنت انا مكنش ليا علاقات عاطفية قبل كدا بس الي كان قلقني نظرات امها ليا يوم ما زرتهم في البيت نظرة كدا بتاع ست شرانية مش ام محترمة تحس ان في حاجة وراها*
في يوم كدا كنت اخذت مريم عرفتها على خالي و فرحت اوي و قلتلي انو مثلها الاعلى و عايزة تصير زيوا في المستقبل اخذتها بعدين رحنا شربنا حاجة و تكلمنا شوية عن الدراسة و كدا و بعدين روحنا دخلنا مول عملنا جولة اشترينا شوية هدوم ليا و ليها و شوفت هناك فستان عجبني اوي تخيلتو على مريم و اصريت اني اشترهولها اخذناه و رحنا البيت الي حتسكن فيه تشوفو دخلنا البيت هو مقفول على طول عشان مبستعملوش ابدا كان مليان غبرة نضفنا كنبة و قعدنا تذكرت الفستان و قلتلها اني لازم اشوفو عليها هي في اول رفضت بس لما اصريت عليه عشان متزعلنيش دخلت الاوضة تلبسو فضلت ظ¥ دقايق و طلعت اول ما عيني جات عليها تنحت اوي حاجة كدا اول مرة اشوفها اول مرة اعرف* ان جسمها كدا هي بيضا اوي و لابسة فستان اسود بحملات لحد الركبة كان مشدود عليها اوي و شق بزازها كان باين اوي كانت مش كبيرة عاملة التفاحتين و طيزها متوسطة و مشدودة لفوق بارزة اوي من الفستان كنت مصدوم من جمالها و متنح فيها
اي حتفضل تبصلي كدا كتير -
بصراحة جمال متقدرش تملى عينيك منو -
و قمت لعندها مسكت ايدها و بدورها على نفسها كأننا بنرقص و بعدين قربتها مني و اخذت شفايفها في بوسة هي كانت بتحاول ترجع ورا بس كنت مسكها جامد فضلت تقاوم شوية لحد محسيتها بطلت مقاومة و بلشت تستمتع و بلش تحرك لسانها في بوقي و يتقابلو لما حسيت انها خلاص مش مقاومة بلشت احرك ايدي على جسمها و شفايفي* تنزل لرقبتها و تحت وذانها هي خالص ساحت في ايدي رجعت على شفايفها و ايديا راحت تنزل الحملات و افتح السوستة في ظهرها و وقعت الفستان كانت لابسة اندر ابيض و منقط وردي و مش لابسة برا نزلت بلساني لبزازها ارضع و امص فيهم مريم خالص مش قادرة توقف قعدتها على الكنبة و نزلت اقلعها الاندر و و بلشت امشي لساني على كسها و هي اتكهربت و بلشت اهاتها تعلى ااااه حلو اوي كمل اااااااح كمان ايوااااااااا كدا فضلت الحس كسها و بقلع هدومي و بقيت ملط و زبي شادد اوي وقفت و بلشت اقربو لشفايفها اول ما لمس شفايفها هي اخذتو في بوقها و بتحرك لسانها بخبرة اوي عليه انا استغربت هي ازاي كدا انا كنت فاكرها خام شلت التفكير من دماغي انا كنت عايز استمتع بيها دلوقتي طلعتو من بقها و نزلت لكسها و بمشي زبي على كسها هي نطت و قلتلي لا يا احمد انا مش مفتوحة خليها من ورا بترجاك قلبتها على بطنها و اول ما شفت خرم طيزها اتاكدت من شكي خرمها كان باين انها بتتناك منو تفيت على خرمها دخلت صباعين دخلو بسهولة مبدهاش بقى دخلت زبي فيها مرة وحدة و بلشت انيك فيه بقوة كأني كنت عايز انتقم منها* و هي تصرخ من الوجع و في نفس الوقت حاسة بمتعة و اهاتها عالية اااااااااه براحة عليا ااااااااااااح بترجاك مش كدا اااااااااااه يا طيزي مش حاسة بخرمي اووووووف مش كدا يا احمد اااااااح يا لهويييييييييي فضلت انيك فيها بقوة في وضعيات مختلفة لحد ما خلاص كنت حجيب طلعتو و وقفت جبت على وشها .ارتحت شوية و هي راحت اتشطفت و رجعت و هي ملط و قعدت جمبي قلتلها انا عايز اسئلك حاجة و تجاوبيني بصراحة
تفضل -
انت تنكتي قبل كدا -
-لا انت طبعا عشان سلمتلك نفسي فاكر اني شرموطة انا مش كدا انا اول مرة اعمل كدا و بس عشان انا حبيتك من مواقفك يلي عملتها معيا
طيب لي خرمك واسع باين انو تناك قبل كدا -
-محدش لمسني قبل كدا انا بس كنت بلعب في نفسي لما احس اني هايجة و ادخل اي حاجة في طيزي عشان ارتاح
ماشي اسف على السؤال -
رغم الي قلتو انا كنت عارف انها بتكذب عليا و حسيت بحزن و كسرة اول مرة احب تتطلع كدا انا لازم اتأكد. لبسنا و طلعنا وصلتها البيت و رجعت بيتنا افكر ازاي اتاكد فضلت افكر طول الليل لحد ماجتلي فكرة ..............
الجزء الخامس
فضلت افكر طول الليل لحد ما اخير لقيتها بما ان هي حتيجي تسكن في بيتي انا اقدر اراقبها صحيت الصبح بدري اخذت عنوان الشركة يلي ركبت كاميرات بيت امل من النت و رحتلهم اتفقت معهم و اشتريت ظ،ظ* كاميرات صغيرة عالية الجودة تصور صوت وصورة و مش مكشوفة ماتبنش خالص و اتفقت معهم انهم يركبوها هما سلمتهم البيت و اتفقنا انهم يخلصو في ظ¥ ايام اتصلت بمريم و عرفتها الي جبت العمال يضبطو شوية حاجات في البيت ينظفوه و حيكون جاهز خلال اسبوع. عدت الايام و جهز البيت و سلمتو لمريم و انا كنت مشغول بتحضير سفري و خلال الفترة دي حافظت على علاقتي بمريم زي ما هي و نكتها تاني في البيت و المرة دي متصورة عشان كنت عايز امسك عليها حاجة .و خلاص* المفروض انا اسافر بكرا المسا عديت اليوم مع امل فضلت انيك فيها طول اليوم عشان حأشتاقلها امل رغم اني عرفت انها شرموطة و بتتناك من ناس كتيرة بس انا كنت لسى بحبها و اكتر من قبل كمان انا عرفت شخصيتها الحقيقية هي حنينة و بتفهمني. ودعت امل لاني مش اقدر اشوفها بكرة و رجعت البيت سهرت الليل كلو مع العيلة بنتكلم على السفر و بعدين طلعت اوضتي عشان انام شوية و ملاك دخلت اوضتي هي كانت اكثر وحدة متأثرة عشان حأسيبها انا من يوم ما وعيت على الدنيا و ملاك معيا بتدعمني في كل حاجة و تساعدني عشان كدا كنا متأثرين كتير قعدنا نتحدث لحد الفجر و كانت تقلي اني اكلمها كل يوم و اجي ازورهم كل فترة. سبتني امل عشان عندي سفر بكرى نمت و
صحتني ماما على الساعة ظ،ظ¢ فطرنا و خلاص لازم اطلع المطار عشان متاخرش ودعت ملاك و ماما و هم دموعهم نازلة و طلعنا على المطار انا و بابا سلمنا و قلي زي متفقنا و لو احتجت حاجة تاني اكلمو. خلصت اجراءات المطار و طلعت الطيارة كنت متأثر اني حاسيب البلد و عيلتي بس فرحان اني ححقق حلمي انطلقت الرحلة و وصلت مطار سان خوسيه حوالي الساعة ظ،ظ¢ بالليل لقيت واحد رافع لوحة عليها اسمي روحتلو سلمت عليه و عرفني انو هو مندوب الشركة الي كلمني عليه بابا و اسمو نادر انو حيساعدني عشان استقر هنا (طبعا كل الحوارات هنا بالانجليزي بس احنا نكمل عادي بالعربي )
المطار كان بعيد حوالي ظ¢ظ* ميل على مدينة ستانفورد الي فيها الجامعة ركبنا العربية ورحنا المدينة كان حجزلي اوضة في فندق صغير هناك قلي حسيبك ترتاح و بكرا حجيلك نشوف انت عايز اي و نعملو دخلت نمت على طول من التعب صحيت الصبح على تليفون الاوضة و كان الريسبشن بيقولولي انو نادر مستنيني تحت قمت اخذت دش بسرعة لبست هدومي و نزلتلو رحنا الاول مطعم فطرنا و قلي انت عايز تعمل اي الاول قلتلو الاول عايز اشوف بيت هنا يكون كدا حلو و نشتري عربية قلي ماشي انا اعرف هنا سمسار عقارات نلاقي عندو حاجة حلوة و بعدين نشوف معرض نشتري عربية. روحنا السمسار و وراني البوم فيه صور بيوت كتير عجبني بيت كان جميل اوي هو طابقين فيه ظ£ اوض** صغار بحمامتهم و اوضة كبيرة بحمام جاكوزيو دول في الطابق العلوي و في السفلي مطبخ كبير و صالون و غرفة سينما عاملة زي قاعات السينما شاشة كبيرة و فيها كراسي كتير و صالة رياضة و كان فيه جنينة حوالين البيت و حمام سباحة وراه و جراج جنب المدخل سعرو كان حوالي ظ£ظ¥ظ* الف دولار اتفقنا نروح بكر نشوفو مباشر و لو عجبني اشتريه كنا المسا قولت لنادر بكرا نشوف البيت و نشتري عربية دلوقتي تعبت و عايز ارتاح رجعت الفندق فتحت النت كلمت ملاك و ماما بالكام و بعدين كلمت بابا طمنتو عليا. كانت الساعةظ© بالليل لقيت نفسي جيعان كلمت الريسبشن بيعثولي عشا ظ،ظ¥ دقيقة و كان في دق على الباب فتحت كانت بنت من بتوع الروم سيرفس دخلتلي الاكل و اديتها ظ،ظ* دولار و طلعت اتعشيت و فتحت الكمبيوتر قلت اشوف كاميرا بيت مريم بتعمل اي لقيت البيت فاضي كلمتها قلتلي انها لسى مرحتش البيت و لسى بدري على الدراسة قفلت معاها و رحت في النوم صحيت الصبح فطرت لحد موصل نادر روحنا البيت و كان السمسار هناك مستنينا بصراحة البيت كان احلى من الصور عاجبني اوي و قررت خلاص اشتريه اتفقنا و قلي اني نخلص الاجراءات و في شوية اصلاحات في البيت نعملهم و استلمو بعد اسبوع طلعت على معرض عربيات هناك اتفرجت على العربيات عجبتني عربية رانج روفر إيفوك 2020 سعرها ظ¥ظ* الف دولار* و خلصنا ورقها و كان الاول لازم اطلع رخصة قيادة من هنا فضلت اسبوع اضبط في الورق بتاعي هنا بين الجامعة و البيت و العربية و عملت فيزا كارت من هنا و حولت فلوسي يلي كنت محوشهم هناك و المبلغ يلي تبقى من فلوس بابا و كانو حوالي ظ،ظ¤ظ* الف دولار خلص الاسبوع و استلمت البيت و كمان رخصة القيادة بتاعي هنا و صار فيي اسوق هنا .نادر قلي انو لازم يرجع سان فرانسيسكو عشان الشغل و دي بعيدة حوالي ظ¤ظ* ميل علينا اشكرتو علي عملو معايا و طلب مني اتصل فيه لو احتجت حاجة .في الليل كنت عايز اكتشف المدينة طلعت بالعربية ادور في البلد لحد الساعة ظ،ظ*بالليل* دخلت مطعم عشان* اتعشى طلبت الاكل و كان في ست في الطاولة يلي قدامي عندها حوالي ظ¤ظ¥سنة* كانت جسم كيرفي سمرة شوية و لابسة قميص مفتوح من بزازها و نصهم باين و جيبة لحد تحت الركبة بشوية كانت باصة عليا على طول و بتبتسم شوية خلصت اكل و طلبت قهوة هي قامت و جت قلتلي ممكن اقعد
اه طبعا اتفضلي -
انا اسمي جيسيكا-
اهلا بيكي و انا احمد -
اتشرفنا، احمد دا اسم عربي مش كدا -
ايوا انا من تونس -
-اه و انا من انجلترا بس بقالي ظ،ظ¥ سنة عايشة في امريكا انت بقالك كتير هنا
لا لسى جاي من اسبوع لسى بتعرف على المدينة -
انا ممكن اساعدك على فكرة -
متشكر اوي -
انت ساكن فين -
انا واخذ بيت في بالو التو و دي مدينة جنب مدينة- ستانفورد و دليتها على المكان بضبط
اي دا احنا جيران على كدا انا كمان ساكنة هناك
اتكلمنا شوية و حاسبت و طلعنا مكانش معاها عربية فعرضت عليها اوصلها وصلتها و كانت عاجبها العربية و قلتلي مش قولت لسى واصل جبتها امتى دي
قلتلها من يومين
وصلنا بيتها و كان بيني و بينها شارع بس عرضت عليا ادخل عندها اشرب حاجة وافقت دخلنا البيت عندها قلتلي خذ راحتك البار هناك اشرب حاجة ثواني و راجعالك رحت البار انا مأشربش كحول اخذت عصير و قعدت ظ¥ دقايق و دخلت جيسيكا كانت لابسة روب و باين انها لابسة تحتو قميص نوم قعدت قدامي و قلتلي اي دا انت بتشرب عصير رديت عليها اه اصلي مبشربش اخذت هي كاس من ازازة خمرة و شربت و قربت مني و حطت ايدها على وشي و بتمشيها انا وقفت مسكتها من رقبتها بايديا الاتنين و نزلت بشافيفي عليها و هي تجاوبت معيا و فضلنا ناكل شفايف بعض و بايدينا بنقلع بعض فتحتلها حزام الروب و شلتو من عليها و هي شلتلي التيشرت و فتحت حزام البنطلون و نزلت على ركبها نزلتلي البنطلون و شافت زبي الي كان عامل بارز من البوكسر مشت ايدها عليه و هي مبتسمة كأنها لقت حاجة كانت بدور عليها قربت منو بوشها و طلعت لسانها بتمشيه على زبي من فوق البوكسر و بتبوسو مسكت البوكسر و نزلتو و بعدين مسكت زبي بأيديها و بدأت تحرك لسانها عليه في شكل دواير و بتنزل على زبي بلسانها لحد بيضاتي و تأخذهم في بوقها و ترجع تطلع و تحط زبي في بوقها و تدخلو لحد زورها و هي عينيها في عيني هيجتني اوي بنت الشرموطة و كنت خلاص مش قادر سحبت زبي منها و زقيتها على الارض و نزلت رفعتلها قميص النوم الي يدوب مغطي طيزها و مش لابسة اندر و لا برا و قررت اعملها زي ما عملت فيا نزلت بشافيفي على بزازها و احرك لساني على حلمتها و ايدي على كسها فضلت ابدل بين بزازها و هي بتطلع اهات مكتومة وبعدين نزلت لكسها كان كبير شفايفو بارزة لبرا و زنبورها عامل زي زب العيل مشيت لساني عليه و اخذت زنبورها بين شفايفي و هي اهاتها عليت و بلشت تتنفض اااااااااه حلو اوووووووي انت بتعمل كدا ازاي اااااااااوف جميل كمل ااااااااااه و شوية و اتشنجت و كانت بتجيب و انا مش راحم كسها و هي بتترجاني ادخلو ااااااااه دخلو بقى مش قاااااااااادرة كفاااااااية انت بتعمل كداااا ازاي ارجوك دخلو بدأت ادخل صباعي في كسها و اهيجها اكتر و هي تقلي عاااااايزة زبك دخلو بقاااااا و حتى خالص كنت مش قادر حطيت زبي على كسها و بلشت ادخلو في كسها و هو دخل بسهولة من مية كسها يلي غرقتني و بدأت انيكها و اقوي شوية شوية و هي تقلي كمان ااااااه ااااااووووووف عايزاك تقطعو ااااااااه ايوااااااااا كداااااااااا انا كدا عرفت انها تحب تتناك بعنف بدأت انيكها بقوة و اضرب بزازها بأيدي و اقلها عاجبك كدا يا شرموطة يا متناكة و هي تقلي اااااااه حلو اوي كمان ااااااااح اشتمني كمان ااااااااه انا متناكة و شرموطة نيك الشرموطة ااااااااااه زبك مليني اااااااااااه حسااااه حيطلع من بوقي طلعت زبي و قلبتها على ايديها و ركبها و طيزها كانت ليا منظرها يخليك عايز تقعد فيها طول العمر رجعت زبي فيها و بلشت انيك و بنزل بايدي على طيزها اضربها عليها و كل مرة اقوي في الضرب و هي مستمتعة و اهاتها عالية و انا خلاص كنت حأجيب هي حست بيا و قلتلي هاتهم جوا انا كمان حأجيب. جيبناهم مع بعض و وقعنا احنا الاتنين على الارض ارتحنا شوية و قمنا اخذنا دش و نكتها تاني هناك بعدين انا كنت عايز امشي بس هي اصرت اني ابات معها روحنا السرير و خلاص مبقاش فينا حيل اخذتها في حضني و نمت صحيت الصبح فطرنا و اتكلمنا و قلتلي انها مش حتسيبني خالص فضلنا نتكلم عن الحياة هنا و هي سألتني انا جاي اعمل اي هنا فلما اني جاي عشان الدراسة و اني سنة اول في الهندسة في ستانفورد حسيت ان وشها اتغير و ابتسمتها راحت بس مقلتش حاجة و حاولت تبين ان مافيش حاجة. انا روحت للبيت غيرت هدومي و طلعت تاني الف في المدينة و اشوف جمال نسوانها .كان لسى فاضل ظ،ظ* ايام على الدراسة عدو بين اني الف في النهار و اشتري حاجات ليا و للبيت و بين اني انيك جيسيكا في الليل مرة عندها في بيتها او عندي في البيت. انا مكنتش مهتم اوي بجيسيكا اهي ست جميلة و خبرة في النيك الواحد يعدي معها يومين عشان كدا مسألتهاش عن حياتها
جي اول يوم ليا في الكلية طلعت الصبح و روحت هناك دخلت خليت السيارة في الجراج مخصص لطالبة و دخلت الجامعة كانت كبيرة اوي و في اختصاصات كتير اوي و فيها حوالي ظ،ظ¦ الف طالب من كل العالم. خلصت شوية اجراءات مطلوبة و اخذت اوراق فيهم نظام الجامعة و خريطة الجامعة و القاعات و كدا كانت اول محاضرة ليا بعد ساعة روحت الكافيتريا شربت حاجة لحد الوقت دخلت المحاضرة كانت الايام الأولى دي لتعارف عشان لسى جداد القاعة كانت مليانة اوي دخلت اخذت مكان و دخلت الدكتورة كانت عندها حوالي ظ¤ظ* سنة* كانت لابسة بنطلون و قميص و عرفتنا عن نفسها و كان اسمها كارولينا .عدى اليوم في التعارف و كنت عرفت ناس كتير هناك و رجعت البيت تعبان نمت و كانت ايام بتمر كدا لحد يوم دخلت المحاضرة و لما دخلت الدكتورة انا اتفجئت و بان عليا دي اي الي جابها هنا ازاي كدا كانت جيسيكا الي اتعرفت عليها و نكتها هنا و كان جنبي واحد اتعرفت و كان اسمو محمد و دا **** مالي الجنسية ابوه عندو منجم ذهب في مالي و من اغنى رجال الاعمال هناك و محمد بقالو ظ¥ سنين في امريكا. محمد لاحظ اني اتخظيت لما دخلت جيسيكا و سألني بس قولتلو مفيش حاجة خلصنا و طلعنا كنت خلاص كونا شلتنا هناك و كانو محمد و دا عرفتوه و مونيكا دي امريكية ابوها تاجر كبير و غني كتير و عايشة في سان خوسيه عندها ظ،ظ© سنة جميلة شعر اشقر عيون خضرا شفايف وردي بيضا جدا جسمها كان فرنساوي بزاز اقل من متوسط و طيز متوسطة و بارزة اوي
اليسيا ظ،ظ© اسبانيةابوها عندو علامة زي* زارا كدا بتاع ملابس و محلاتو في كل العالم، مايكل ظ،ظ© سنة* امريكي جاي هنا بمنحة عيلتو مستواها متوسط و عايشين في بوسطن ،اماندا* ظ،ظ© سنة برازيلية ابوها سياسي كبير في البرازيل و عيلتها كلهم في مناصب كبيرة في بلدها، ادريان ظ،ظ© سنة من كولومبيا و دا عرفت بعدين ان ابوه من اكبر تجار المخدرات في امريكا الاتينية و عيلتو عندها اسم كبير في عالم المافيا بس هو كان بيحب التكنولوجيا و بعيد عن شغل عيلتو
طلعنا على الكافيتيريا شربنا حاجة و طلعت قولتلهم مروح هما كلهم عايشين في الحرم الجامعي و دا مبيت للطلاب ما عدى مونيكا كانت عايشى مع عيلتها في سان خوسيه و في سواق بيجيبها و يخذها كل يوم .سبت الشلة و كان دماغي في جيسيكا كلمتها بالتليفون ماردتش عليا رحتلها البيت فتحتلي و قلتلي عايز اي
انت لي ماقلتيليش انك دكتورة هنا و كمان في تخصصي -
-انت مسألتينيش و انا الاول لو كنت عارفة انك طالب عندي مكنتش عملت كدا معاك بس انت كنت جاي بكير في العادة ميكنش في طلبة في ستانفورد في الاجازة و كمان معاك عربية زي دي مفكرتش انك تكون طالب و عندي كمان
ماشي-
-الي صار بينا تنساه خالص و متجيبش سيرة لحد علي صار بينا لو سمحت
-اكيد انا مش حأقول لحد علي بينا و اذا كنتي عايزة انسى الي صار حنساه بس بشرط احنا نودع بعض
ازاي -
انا اشتاقتلك كتير -
و رحت عليها بستها من شفايفها هي في الاول كانت بتحاول تقاوم بعدين ساحت و بدأت تتجاوب معيا مسكتها نزلتها ترضعلي زبي و تجهزو و بعدين نيمتها على بطنها و رفعت طيزها و دخلت زبي بقوة فيها صرخت كان الحي كلو سمع صوتها و ابتديت انيك فيها بقوة و اشتمها يا شرموطة يا متناكة انتي دكتورة شرموطة بتتناكي من طالب عندك و بضرب طيزها بقوة هي من الشهوة و المتعة الي فيها كانت في عالم تاني اهاتها مالية البيت و بتشتم نفسها و بتقلي نيك استاذتك اااااااااه نيك الشرموطة تبعك ااااااااااااح ااااااااام كمان نيكني انا مش حأقدر استغنى على الزب دا اااااااااااه انت حتفضل تنيك شرموطتك على طول اااااااااااام كمان اضرب طيزي كمان اجمد فضلت انيك في كسها و صباعي بتلعب في خرمها لحد ما خرمها صار جاهز طلعتو من كسها و مرة وحدة حطيتو كلو في طيزها و هي صرخت ااااااااااه لي كدا انت شرمتني ااااااااااح ااااااااووووف و شوية و بدأ الالم يختفي و تحس بالمتعة و هي اااااااااه كمان ااااااح ااااااام عايزة طيزي تجيب دم ااااااااااه كمان يا حبيبي اااااااوف جامد لحد مخلاص كنت حأجيب جبتهم في طيزها و هي تتوحوح و بتقولي سخن اوي اااااااه. قمت اخذت دش و لبست هدومي
و قلتلها كدا خلاص انا ماشي و حأنسى كل شي
انت بتحكي جد -
طبعا انا مش وعدتك ان دي حتكون اخر مرة -
-انا كنت فاكرك حترجع في كلمك انت كنت بتنيك دكتورتك و دا شئ بيخلي اي حد يطمع عشان يبتزونا لان لو وصل دا الادارة انا ممكن اخسر شغلي
-انا وعدتك انها حتكون اخر مرة و دي وداع عشان عاجباني و انا كلمتي وحدة اذا وعدتك بأوفي بوعدي
طيب استنى، انا عن جد عاجباك -
-اكيد و انا حأكذب عليك لي لو مكنتيش عاجباني مكنتش رضيت من اول يوم انام معاكي
ماشي بص انت طلعت جدع و مخك كبير متفكرش زي العيل الي مثل سنك و انا بصراحة مش حقدر استغنى عن الزب يلي بيكيفني احنا نفضل زي مأحنا بس منلفتش الانتباه خالص ماشي
و انا موافق عشان عيون العسل دا -
عديت طول الليل بنيك في جيسيكا و جبت في كل حته في جسمها و مليتها
الصبح كانت جيسيكا بتصحيني عشان الجامعة بس انا قلتلها اني تعبان و مش رايح سابتني انام و راحت شغلها صحيت الساعة ظ¢ الظهر اخذت دش و رحت بيتي غيرت هدومي و فتحت تليفوني الي كان فصل شحن من امبارح لقيت كل الشلة مكليميني و خاصة مونيكا كانت مكلماني كتير كلمتها و قلتلها اني تعبان شوية عشان كدا مجيتش شوية و كان جرس الباب بيرن فتحت لقيت مونيكا هي الي برا دخلت و كانت اول تجي بيتي كانت بتلف في البيت و مبهورة بيه و قلتلي ان ذوقي حلو اوي قعدنا نتكلم شوية و قلتلي ان انهاردة عيد ميلاد امها و هما عملين حفلة و هي دعت الكل و اني لازم اروح وافقت و قلت اهو يبقى تغير ادتني العنوان و طلعت قلتلي مستنياك لبست هدومي طلعت اكلت و رحت اشوف هدية كنت اخترت ساعة كانت غالية شوية بس دول عيلة غنية لازم الهدية تكون في المستوى .اشتريت الساعة و كلمت الشلة كانت اماندا راحت خلاص مع مونيكا و البقية مستنين الباص قولتلهم يستنوني و اهو نروح مع بعض اخذتهم و رحنا بيت مونيكا في سان خوسيه كانت فيلا جميلة و كبيرة استقبلتنا* مونيكا و امها .امها كانت النسخة الكبيرة من مونيكا ميلفاية من يلي بنشوفهم في افلام السكس بزاز كبيرة مشدودة طيز كبيرة ماعندهاش كرش خالص و بعدين تعرفت على ابوها صامويل و قلي ناديني سام زي الكل و عرفت انو يتعامل مع فرع شركتنا هنا و يعرف بابا و قابلو كام مرة و حسيت ان يعرف حاجة عن بابا لانو بيبصلي و بيبتسم كانو بيتذكر ذكريات قديمة عدت الحفلة الكل بيشرب و بيرقص و فرحنين و طفت ليزا ام مونيكا الشموع و قطعت التورتة و بلش الكل يديها هدايا روحت العربية جبت هديتي و اديتهلها فتحت الهدية و بصتلي كدا بأستغراب كانت مستغربة طالب زي يقدر يشتري هدية غالية بعدين ابتسمت و اخذتني بالحضن و باستني من خدي و شكرتني خلصت. الحفلة و رجعت البيت. كانت الايام بتمر عادي كنت مهتم بدراستي و مركز و بدأت استثمر في شوية اعمال تابعة التكنولوجيا و استغل وجود وادي السيليكون و الي عندو اهتمام بتكنولوجيا اكيد يسمع بالمكان دا يبقى الأول في العالم في مجال التطوير والاختراعات الجديدة في مجال التكنولوجيا المتطورة و في الوقت دا كانت علاقتي مستمرة بجيسيكا و بتدعمني بخبرتها و عرفتني على ناس هنا في المجال و كانت علاقتي بمونيكا بتتطور بسرعة كنت شايف اعجابها بيا بس مطنش و في يوم كنا ساهرين كلنا في ديسكو في الليل و بنرقص و نهيس انا دماغي وجعني من صوت المزيكا و طلعت اشم هوا برا شوية حسيت بحد ورايا و حط ايدو على كتافي ..........
الجزء 6
بصيت ورايا كانت مونيكا هي الي جات الطقس كان بارد هي دخلت في حضني و قعدت بتبص في عيني انا كنت شايفها بس عامل نفسي مش معبرها و ببص على الجنينة هي سكتت شوية و قلتلي احمد انت بتعمل معيا كدا لي -
بصيتلها و قلتلها بأعمل اي يعني ردت عليا انت لي مش حاسس بيا انا بحبك يا أحمد الكل عارف و انت مش حاسس ابدا
-لا انا حاسس و عارف بس انا مش بتاع حب و الكلام دا انا عندي احلام و مستقبل عايز اعملو مش فاضي للكلام الفارغ دا
مونيكا كانت دموعها بتنزل و هي مصدومة انا مش عايز اعمل فيها كدا هي كانت واقفة معيا اوي و بتساعدني حطيت ايدي على كتافها و قربتها من حضني و بأيدي التانية بأمسح دموعها و في لحظة مونيكا كانت نطت عليا و بدأت تبوسني و شفايفها بتاكل شفايفي بدأت اتجاوب معاه و بنبوس بعض فضلنا كدا ظ،ظ* دقايق و بعدين اخذتها و رحت العربية ركبت و مونيكا جمبي انا بسوق مونيكا مكانتش عايزة تصبر للبيت فتحت سوستة البنطلون و طلعت زبي اول ماشفاتو بلمت و قلتلي دا حيدخل فيا ازاي فضلت تلعب بيه بأيديها و بعدين نزلت ترضع فيه شوية و وصلنا بيتي رجعت زبي و دخلنا اول مفتحت الباب مونيكا نطت عليا و رجعنا نبوس بعض قفلت الباب و ابتدينا ننزع ثياب بعض لحد مبقينا ملط جسم مونيكا كان هيجني و زبي شد على الاخر نزلت هي على ركبها ترضع فيه و تمص خلاص كنت مش قادر سحبتو منها و مسكتها اخذتها الاوضة فوق رميتها على السرير فتحت رجلها و نزلت على كسها اجهزو و ميتها نازلة شلالات و مغرقة وشي قمت حطيت زبي على شفايف كسها الي كان مبلول و بدات ادخل زبي في كسها كان ضيق شوية و دا زود متعتي عشان كل الي نكتهم كانت اكساسهم نفق من كثر النيك فيهم فضلت انيك في مونيكا و هي اهاتها عالية و بتهيجني اكتر لحد خلاص كنت حأجيب طلعتو من كسها و جبت على بزازها و كليتها لبن هي فضلت تدهن بيه بزازها و تأخذ لبن بين صوابعها و تحطو في بوقها و تقلي طعمو حلو اوي روحنا اكلنا و رجعنا السرير عملنا واحد تاني كنت عايز انيك طيزها بس هي كانت ضيقة و مقدرتش تتحمل الالم و قررت اني انيكها في مرة تانية من طيزها قعدنا في السرير و مونيكا كلمت مامتها قلتلها انها حتبات معيا و دا شئ عادي هناك البنت او الولد اول ميعمل ظ،ظ¨ سنة يبقى حر في حياتو و اهل ميدخلوش و اغلبيتهم بيسيبو بيت اهلهم عشان يعيشو حياتهم و انا كمان كلمت ماما و ملاك اطمنت عليهم و رجعت لمونيكا فضلنا نتكلم و عرفت منها انها اتفتحت لما كان عمرها ظ،ظ§ سنة و الي فتحها كان زميلها في المدرسة و كانت في علاقة بينهم بس هما انفصلو من كام شهر و هي كانت معجبة بيا من اول السنة بس مكنتش قادرة تفاتحني في الموضوع و انا مش معبرها
-مونيكا بصي انا زي مقلتلك مش بتاع علاقات عايز اعيش على كيفي من اي شئ يقدني احنا ممكن نفضل صحاب و نمتع بعض بس متدخليش في حياتي ابدا
ماشي المهم افضل جنبك -
مونيكا كانت راحت في النوم خالص و انا فضلت افكر في كلامها و افتكرت مريم اول وحدة حسيت بمشاعر نحيتها و بعدين افتكرت الكاميرات و ان بقالي شهور مشفتش التسجيلات نزلت الصالون اخذت لاب توب تبعي و فتحت التسجيلات كانت تسجيلات عادية مريم بتروح الكلية و بترجع تذاكر و مرات بتجي امها تنظفلها البيت و مرات تبات معاها كمان بس مفيش شئ غريب لحد ما في يوم قبل شهر تقريبا بعد ما مريم راحت الكلية سناء امها دخلت البيت كنت فاكرها زي العادة جاية تنظف و تساعد مريم بس على عكس العادة هي راحت اوضة النوم قلعت هدومها اووف جسمها كان جامد حاجة بلدي دخلت اخذت دش و طلعت من شنطتها قميص نوم اسود لحد تحت الركبة مفتوح على جنب ظهرو عريان خالص و بزازها برا مغطي يا دوب حلماتها و كان شفاف خالص و مفصل جسمها حطت شوية مكياج و جهزت نفسها و اخذت تليفونها و كلمت واحد معرفش مين قلتلو انت اتأخرت لي..... ماشي يلا مستنياك خمس دقايق و كان الجرس بيضرب هي راحت عشان تفتح لما فتحت دخل جلال ابو مريم قلت اكيد مش عرفين ياخذو راحتهم في بيتهم عشان العيال و جايين هنا عشان مفيش حد بس المفاجأة لما شفت شخص تاني داخل ورا جلال شخص لابس بدلة شيك اوي و باين ان مستواه المادي كويس اوي من النظارة و الساعة دول غالين اوي سناء ابتسمت و قلتلو اتفضل عامر باشا منور البيت هو ابتسم و دخل قعد في الكنبة و قلها حلو اوي بيت دا يا سناء بيت مين دا قلتلو دا بيت واحد معرفة كدا قاعدة فيه البت مريم عشان كليتها هنا
كويس اي حنفضل نتكلم ولا اي انا معنديش اليوم بطولو اقضيه معاكم يلا يا متناكة جهزي القعدة سناء اخذت شنطة كان جايبها جلال معاه و دخلت المطبخ شوية و طلعت شايلة صينيه عليها ازازة خمرة و كبايات و فواكه حطتتهم فوق الطربيزة و قعدت جمب عامر بس الغريب ان جلال كان قاعد تحت رجليهم قعدو يشربو و يهزرو و جلال كان اخذ رجل سناء بيدلكها و بيبوس رجليها و يمص صوابعها و ينظفهم سناء زقتو و قامت ربطت حزام على وسطها من بتوع الرقاصات دول و فتحت مزيكا و بلشت ترقص و تهز طيزها و بزازها كانو زي الجيلي بيتحركو عامر قام و قال لجلال يقلعو الجزمة و هو كان بيقلع هدومو لحد ما بقى في البوكسر رجع قعد و زبو كان واقف و كان باين من البوكسر انو كبير جلال نزل يبوس رجل جلال و يعمل زي ما كان بيعمل في رجل سناء .سناء عمالى تهيج عامر اكتر تقرب منو و تهز في بزازها و طيزها و تبعد كان باين الهيجان على عامر* من رقص سناء هي الصراحة تهيج انا كمان كنت هجت خاصة لما شفت عامر بص لجلال و قلو نزلي البوكسر يا عرص و جهز زبي عشان الشرموطة مراتك جلال كأنو كان مستني عامر يقولو كدا و نط على عامر نزلو البوكسر و مسك زبو و بلش يرضع دا كان بياكلو اكل يدخلو كلو في بوقو و يطلعو بيرضع و لا اجدعها شرموطة عامر بيمسك راس جلال و بيزقو اكتر على زبو و هو بيخنقو بيه سناء كانت مكملا رقص و هي شايفة جوزها بيرضع زب الفحل الي حينيكها بعد شوية كانت تعبة راحت قعدت جمب عامر و هو مسك فيها بيبوس شفايفها و ايدو بتلعب في جسمها و بيقلعها قميص النوم سناء سخنت و ايدها راحت لزب عامر و جلال بيلحس بيضاتو شوية و سناء نزلت ترضع زب عامر و مسكت جلال من شعرو و قلتلو يلا الحسلي كسي و جهزو لسيدك عشان ينيك مراتك يا خول سناء بترضع زب عامر بخبرة و هو كان مستمتع قافل عينيه و سايبها تمتعو لحد مخلاص بقى مش قادر قام اخذ رجلين سناء على كتافو و هي نايمة على الكنبة و بيفرش كسها بزبو و قال لجلال يلا دخل زبي في كس مراتك عشان انيكلك شرفك يا عرص جلال مسكلو زبو و بيدخلو براحة في كس مراتو. عامر بقى عامل زي الثور و بيرزع في كس سناء و هي ااااااااه نيكني اااااااه ااااااااوف كمان ياحبيبي كمااااااان نيكني ااااااه نيك و الخول جوزي جمبي اااااااح نيكلو شرفو العرص ااااااااه شايف الرجالة زااااااي يا خول شوف سيدك و هو بينيك مراااااتك حبيبتك ااااااااااام عامر كان بيهيج اكتر من كلام سناء و بيرزع اقوى و جلال كان مسك زبو الي كان صغير و بيضرب عشرة عامر نزل من على سناء نزلها على الارض و خلالها فى وضع الكلبة على اربع و جاب جلال يرضعلو زبو و بعدين دخلو في طيز سناء و رجع يرزع فيها زي الثور الهايج بصراحة هو موقف يهيج انا كنت جبت مرتين و زبي لستو واقف عامر صار يبدل بين طيز وكس سناء و بق جلال كل مرة يحطو في خرم و سناء بتتأوه و بتلعب في طيز جلال و بدخل صباع و بعدين اتنين و صارو تلاتة اوبا دا مطلعش عرص بس دا طلع خول كمان سناء بصت على عامر و قلتلو يلا طيز الخول جاهزة يا سيد الرجالة عامر طلعو من كسها و لف لطيز جلال و حط رأس زبو على خرم طيزو و قلو عايزني انيكك يا خول: اه دخلو طيزي بتاكلني اوي عايزها تجيب دم؛ طيب بوس رجل ستك و ترجاها تسمحلك تتناك يا خول جلال نزل على رجل سناء يبوسها و يترجاهاو يقولها ارجوكي قوليلو يا ستي نيكني و في اللحظة دي عامر كان دخل زبو مرة وحدة في طيز جلال و هو بلش يصرخ ااااه يا طيزي انت شرمتني اوووووف ااااااااح و بلش يحس بالمتعة اااااااه نيك كمان ااااااح طيزي عاجبتك ااااااه نيكها كمان ااااااه سناء حطت كسها على بوقو و هو بلش يلحس و هي تقلو الحس كمان اااااااااه الحس كس مراتك ااااااه يلي كان زب سيدك بينيكو ااااااه فضلو كدا لحد ما عامر كان حيجيب قعدهم الاتنين على ركبهم و جاب على وشهم و خلاهم يلحسو لبنو من على وش بعض. عامر كان لبس هدومو لما سناء و جلال بلشو يفوقو خرج رزمة مصاري من جيبو و رماها عليهم و قال لسناء زي متفقنا المرة الجاية تكون موجودة و ليكي يا ستي عندي هدية معتبرة برا الحساب بس اعملي همة بقى و جيبيها سناء قلتلو احاول يا باشا مفيش حاجة تغلى عليك اجيبهالك لهنا تتمتع بيها يا ولاد الكلب الشقة قلبوها بيت دعارة ماشي لما انزل بس و مين دي الي عايزين يجيبوها سناء و جلال نظفو الشقة و رجعوها زي الاول و نزلو فضلت ادور في باقي التسجيلات مفيش حاجة جديدة حصلت بصيت الوقت كانت الساعة ظ£ظ*؛ظ§ الصبح و انا منمتش و لا دقيقة صحيت مونيكا و روحنا الجامعة كانت اول محاضرة بعد ساعة كلمنا الشلة كانو يفطرو في الكافيتريا رحنالهم اول مشفونا الكل ضحك اصل احنا اختفينا امبارح مع بعض و الصبح نجي مع بعض*
اليسا ؛اي يا عم احمد كدا بردو تيسيبنا امبارح من غير ما- تقول و ندور على مونيكا كمان منلقيهاش
-مايكل؛ اصل كان عندهم ظروف عشان كدا روحو بسرعة هههههههه
و ضحك الكل ما عدى اماندا كانت بصالي بطريقة غريبة و بتحاول تخبي حزنها فضل الكل يهزر و بتريقو علينا لحد موعد الحاضرة
دخلنا المحاضرة و دي كانت عند الدكتورة اسمها كاثرين عندها ظ£ظ¥ سنة امريكية من اصل فرنسي قصيرة و مليانة شوية بزاز و طيز كبار دي بتدي محاضرات في تخصص تصميم الخوارزميات Algorithms Design
هي صعبة كتير متكبرة عشان هي تبقى واحدة من احسن مصممي الخوارزميات في العالم و دايما بتصرخ و تهزق الطلبة و محدش يقدر يرد عليها عشان شرانية لما بلشت المحاضرة كان مايكل قاعد جمبي و قلي تعرف كاثرين دي جامدة اوي
اسكت و النبي مش ناقصاك -
-طبعا م انت نايم مع مونيكا اجمل بنت في الجامعة امبارح مش زي
انا ضحكت من كلام مايكل و حسيتش الا بالدكتورة وقفت جمبي و بتقلي بتضحك يا استاذ منك ليه في المحاضرة بتاعي انتو جايين تهزرو هنا انا سكت مش عايز ارد عليها و هي تصرخ عشان الموضوع ميكبرش مايكل رد عليها و قلها احنا اسفين يا دكتورة مش حتتكرر تاني
لا و عايزنها تتكرر يا غبي منك ليه -
انت خالص مكنتش قادر اتحملها اكتر* وقفت و قلتلها من الي غبي يا شرموطة
-بتشتمني كمان يا حيوان ماشي حوريك الشرموطة* حتعمل فيك اي اطلعو برا و وروني ازاي حتنجحو في مادتي
مش طالع و انت الي بدأتي الشتيمة -
ماشي انا حأفصلك و اخليك عبرة لأي حد عايز يرد عليا و يتحداني
هي راحت اتصلت بالامن اجوا طلعونا و قلتلهم ودوهم مكتب العميد لحد مخلص المحاضرة و اجي. رحنا مكتب العميد و فضلنا مستنينها تجي هي اجت دخلت عند العميد و شوية و طلبنا
-اتفضل يا استاذ انت و هو انتو ازاي تشتمو الدكتورة بتاعتكو*
انا ؛هي الي شتمتنا الاول و انا مقبلش ان حد يشتمني -
هي ؛شايف البجاحة كمان بيرد عليك دول -
العميد ؛ انت يا استاذ احمد مفصول لمدة شهر و انت يا مايكل انت جاي هنا بمنحة لازم تنتبه المرة دي حيبقى توبيخ بس المرة جاية حيبقى رفت نهائي تقدرو تطلعو انا كان غضب باين اوي خاصة لما شفت ابتسامة الانتصار الي على وش كاثرين و قررت اني لازم انتقم منها
الجزء السابع
الاول عايز اقولكم عيد سعيد و كل سنة و انتوا طيبين
و بعدين عايز اقول للناس الي عايزة جنس محارم انا كنت قلت انو حيكون في بس مش دلوقتي حيكون في الاجزاء القادمة عشان في ترتيب واقعي للاحداث في حاجات لازم تصير عشان تمهد للموضوع دا و بحب اشكر الناس الي عجبتهم القصة و تفاعلوا معها اسف على المقدمة و دلوقتي نرجع نكمل القصة
وصلنا الجزء الي فات لما اخذت فصل لمدة شهر بعدين طلعنا برا انا و مايكل
-مايكل ؛احمد انت مكنش لازم تعلي معاها كنا نتأسف و يخلص الموضوع دلوقتي حتحطنا في دمغها و مش حتعديها
-انا مفيش حد في الدنيا اسيبو يشتمني و اسكت ماشي بس الشرموطة دي حسابها معيا انا حأعرف اربيها كويس
-احمد *** انها عدت على كدا بلاش تكبر الموضوع احنا مش قدها عايزين نأخذ شهادتنا بقى
-خليك انت برا الموضوع انا حاعرف اجيب حقي يلا سلام دلوقتي
رحت البيت قفلت على نفسي كانت مونيكا و جيسيكا و بقي الشلة بيتصلو بس مرديتش على حد كنت عايز افكر ازاي انتقم من كاثرين بعدين التليفون رن تاني بس المرة دي كان بابا رديت عليه بس الغريب انو كان عرف كل حاجة عن مشكلة الصبح و قلي احكيلي بالتفصيل و حكيتلو قلي برافو عليك انك مسكتش على حقك انت كدا ابني حبيبي و سيب الموضوع عليا انا اعرف احلو قلي شوية و حيكلمني بعدين كلمت جيسيكا و قلتلها تيجيني اجت جيسيكا دخلت البيت و قلتلي انت اي الي عملتو ما لقيتش الا كاثرين تعلق معها دي حدمرلك مستقبلك
و لا حتعرف تعمل حاجة انا راح اعلمها الادب -
حتعمل كدا ازاي ؟-
معرفش اديني بفكر ،انتي تعرفي اي عليها -
-مش كتير هي متكلمش حد اصلا الا في شغل هي شديدة و متكبرة بس الي تعرف عليها كل حاجة هي جوليا المساعدة بتاعتها دايما معاها زي ظلها و بتنفذ امورها بالحرف بس مش حتعرف تطلع منها بحاجة لان هي بتخاف من كاثرين
ماشي انا حاتصرف ملكش دعوة-
-اي بقى مش نعمل حاجة انا اشتقتلك كتير انت بقالك مدة منفضلي
مليش نفس لحاجة عكننت مزاجي بنت الشرموطة -
انت سيب نفسك بس ليا و انا حأعدلك مزاجك -
و قامت حطت مزيكا و بدأت ترقص بأغراء و تقلع هدومها حته حته لحد مبقت ملط و نزلت على ركبها و بلشت تمشي على ايديها و رجلها لحد ما وصلت فتحت بنطلوني و طلعت زبي الي كان شد من يلي كانت بتعملو و بلشت ترضع فيه في اللحظة دي تليفوني رن كان بابا كان لازم ارد و جيسيكا مش راضية تسيب زبي رديت عليه و هي بترضع في زبي
ايوا يا بابا عملت اي -
-حليتلك الموضوع زي ما وعدتك بكرا تروح الجامعة و لا كأن في حاجة و ملكش دعوة كل شي تمام
انت عملت كدا ازاي -
-انت فاكر ابوك حاجة صغيرة انا الي يجي نحية حد من عيلتي افرمو
يعني حأعرف اخذ حقي من الدكتورة دي-
-متخافش يا ابني انت اسمك احمد شاهين ابن محمد شاهين و احنا عيلة شاهين اسم على مسمى زي شاهين بالضبط احنا ملوك و نعرف امتى ننزل على الفريسة بتاعتنا و ناخذو حقنا اصبر بس و لما يجي وقتو حأخليك تأخو حقك منها
(شاهين دا اسم احد انواع الطيور الجارحة من فصيلة الصقور طائر قوي البنية والو قدرة كبيرة على الصيد اصل الاسم فارسي و يعني ملك الطيور)
شكرا يا بابا مش عارف اقولك اي-
-متقولش حاجة ترجع تكمل دراستك انا عملت اللازم مفيش حد يقدر يجي جنبك هناك بعد كدا و من النهاردة خليك قد اسمك و اوعى توطي لحد انت مكانتك فوق الكل
قفلت مع بابا و فضلت افكر في كلمو عمل اي و اي الي بيقولو مكنتش عارف ان بابا بيجهزني بالكلام دا لحاجة حأعرفها بعدين كنت ناسي جيسيكا الي كانت هارية زبي و ترضع بمتعة مزاجي كان راق سحبت زبي من فمها و قعدتها مكاني و نزلت على كسها هي كانت هايجة اوي و كسها مليان مية الشهوة اول محطيت لساني عليه هي شهقت و اتنفضت في مكانها ابتديت ادخل لساني في كسها و كأني بأنيكها بلساني و ايدي اليمين بتوسع طيزها و الشمال بتلعب في بزازها و شوية و اقرص حلمتها .جيسيكا جابت مرتين و كانت مش قادرة تتحرك و هي بتقولي انت اي الي عملتو فيا انا جبت مرتين من غير ما تنيكني
-انت لسى شفتي حاجة احنا بنسخن بس و مش انتي الي عايزة كدا ما قلتلك بلاش اتحملي بقى
دخلت زبي و هي اتنفضت اااااااااااااااااه لي كداااااااااااااا حرااااااام عليك انا مش قدك اااااااااااه ااااااااح اووووووف يا كسي بشويش ااااااه شوية و بدأت الشهوة تسيطر عليها و ااااااااه كمان اووووف نيك كمان ااااااااااح اااااااااام و رفعت رجليها حوالين ظهري عشان تزقني على زبي اكثر و كسها بيبلع زبي و بيشفطو .قلبت جيسيكا و صارت واقفة و ميلت و سندت بايديها على الكنبة و رجليها على الارض و طيزها قدامي منظر طيزها متقدرش تتحمل قدامو لازم تنيكها دخلت زبي في خرمها الي كان وسع من لعبي فيه و بقيت انيك و ابدل بين كسها و طيزها لحد ما جبت و مليت طيزها لبن جيسيكا ارتمت زي الجثة على الكنبة و انا كمان كنت تعبت الشرموطة تتعب اي حد نمت جنبها شوية اخذت نفسي و بعدين قمت عملت واحد تاني مع جيسيكا في اوضة النوم و غيرت هدومي و كنت نازل فتحت الباب لقيت مونيكا في وشي كانت عايزة تضرب الجرس
انت ما تردش عليا لي -
زهقان و مش عايز اتكلم مع حد -
-اي الي انت عملتو انهاردة انت عارف المشكلة الي وقعت نفسك فيها كدا مش حتعرف تتخرج ابدا
و لا يهمك دي مشكلتي و حأحلها -
اي برودة الدم الي انت فيها الا مكنتش مفصول شهر -
و مونيكا في غفلة مني كانت خالص دخلت جوا لما لحقتها كانت بلمت و هي شايفة برا و اندر على الكنبة و باقي هدوم جيسيكا على الارض بصتلي و كانت دموعها بلشت تنزل و بدون و لا كلمة سبتني و مشيت .حسيت اني ظلمت البنت دي بس انا كنت قلتلها من الاول اني مش عايز حب .خرجت رحت اشتريت شوية حاجات لعشا و عملت لفى و بتصل بمونيكا مش بترد عليا رجعت البيت عملت عشا و صحيت جيسيكا تعشينا و ساعدتني نرتب البيت و قلتلي انها حتديني نمرة شركة هنا مختصة في التنظيف يبعثولي ست تنظف مرتين في الاسبوع بدل ما البيت كدا وافقت عشان انا كنت بردو بفكر في نفس الموضوع سهرنا شوية و جيسيكا روحت بيتها عشان عندها شغل لازم تظبطو عشان لازمها في محاضرة بكرا و انا طلعت نمت
صحيت الصبح جهزت حالي و تعمدت اروح متأخر و كنت اتصلت بالشلة و اتفقنا نتقابل بعد المحاضرات عشان انا مفصول و مرضيتش اقولهم ان العقوبة اتلغت المحاضرة الاولى كانت عند جيسيكا و الثانية عند الدكتورة كاثرين رحت متأخر كان الكل في محاضرة جيسيكا اول ما وصلت كان في فرد امن مستنيني و قلي انو العميد عايزني في مكتبو رحتلوا و اول ما دخلت كان وقف و رحب بيا و قلي اتفضل اقعد اوبا هو بابا عمل اي دا غير تصرفوا معيا امبارح خالص
-استاذ احمد امبارح حصل سوء تفاهم و حضرة السيناتور اتصل بيا و بلغني الوضع و عشان كدا انا لغيت العقوبة بتاعتك بس انا عندي عندك طلب
(السيناتور هو عضو الكونغرس الأمريكي الي هو عبارة عن البرلمان هناك )
اتفضل حضرة العميد -
-انا مش عايزك تدخل محاضرات الدكتورة كاثرين لمدة شهر عشان المشاكل بس فيك تدخل باقي المحاضرات عادي
-مقدرش حضرة العميد انت عارف ان هي* بتدي اهم مادة عندي و لو غبت عليها حأخسر كتير انا يا ادخل كل المحاضرات يا اخرج و اكلم السيناتور و اقلو انك رفضت تخليني ادخل المحاضرات
انا مكنتش عارف لا سيناتور و لا غيرو و مش عارف هو اتصل بيه علشاني ازاي بس قلت عشان العميد كان تحس انو يخاف من السيناتور دا يبقى أضغط عليه عن طريقو
ماشي حأتصرف -
قلتلو انو عندي محاضرة عند الدكتورة كاثرين و لازم اروح و مش عايز اتأخر رغم ان المحاضرة بتاعها بلشت من ظ،ظ* دقايق انا تعمدت ادخل متأخر فتحت الباب و كان الكل باصص مستغربين و من غير و لا كلمة رحت نحيت المدرج و قعدت جمب محمد و مايكل. كاثرين كانت بلشت تزعق و انا و لا معبرها
محمد ؛ اي الي انت بتعملو دا
انا ؛ و لا حاجة انا عندي محاضرة و جاي احضرها
مايكل ؛ انت ناسي ان انت مفصول شهر و كاثرين هي الي فصلتك كمان
انا ؛ لا مش ناسي دلوقتي تفهمو
كاثرين كانت طلبت الامن و بتقلي؛
انا حأفصلك نهائي من هنا انتو مش بتاع هندسة انت اخرك تشتغل سباك مش مهندس برمجيات
انا كنت عايز اقوم امسك فيها بس كنت عايز اخليها تتجنن اكتر كنت بس باصص عليها و بأبتسم في وشها لحد ما دخل اتنين من امن الكلية هي شاورت عليا و قلتلهم طلعوه برا دا مفصول شهر و عن قريب حيبقى نهائي في اللحظة دي دخل العميد و قلهم فيكم تمشو المشكلة تحلت
كاثرين؛ ازاي اتحلت الاستاذ انت فصلتو امبارح و النهاردة جاي و دخل كأنها زريبة و مش معبر حد
العميد ؛ ممكن تجي معيا دقيقة
خرجو شوية و بعدين دخلت كاثرين و كان الشر طالع من عنيها و قالت يلا نكمل المحاضرة الكل كان بصصلي بأستغراب مش فاهمين حاجة و لا انا الصراحة بس كنت فرحان اني قدرة اكسر عينها قدام الطلبة بتوعها. خلص اليوم و الكل كان عايز يفهم الي حصل الصبح رحنا كافيه*
مايكل ؛ انا مش فاهم حاجة من يلي حصل الصبح إما كنتش معاك امبارح و شايف العميد بيفصلك شهر ازاي رجع في قرارو و كمان كاثرين كان ازاي سكتت و ساباتك
اليسيا ؛ اه كنتو شايفين ازاي بصت لأحمد اول ما دخلت تحس انها مجبورة بس من داخلها كانت عايزة تاكلك اكل يا احمد
اماندا ؛ ما تفهمنا يا احمد حصل دا ازاي
انا ؛ ابدا كان في سوء تفاهم و انا اول ما شرحت للعميد تقبل موقفي و رجع في قرارو
محمد ؛ بس يا صاحبي من نظرت كاثرين ليك هي مش حأتسيبك في حالك
انا ؛ و لا تقدر تعمل حاجة
محمد ؛ بس خليك فاكر اني حذرتك
انا ؛ ماشي
طول القعدة مونيكا ما نطقتش بحرف و كان باين انها زعلانة مني و كنت بأحاول اراضيها و كمان لاحظت ان اماندا مش طايقه ادريان دا طبعا بسبب وضع عيلتهم وحدة ابوها سياسي كبير و في ناس كتير عايزة تمسك عليه غلطة و واحد ابوها تاجر مخدرات و من اشهر الاسماء في عالم المافيا بس وقتها مكنتش عارف ان ابوه تاجر مخدرات و مستغرب تصرف اماندا
عدى اسبوع كنت بأحاول اصالح فيه مونيكا و بفكر ازاي حأقدر اخذ حقي من كاثرين خاصة و حسب ما قلتلي جيسيكا هي بتحاول تكره كل الدكاترة فيا و عايزة تسقطني في كل المواد. بكرة يوم الاحد و دا اجازة هنا عشان كدا انا عزمت كل الشلة انهاردة و طلعنا نسهر اتعشينا و الكل كان بيشرب ماعدى انا و محمد اخذت مونيكا على جنب لما الكل كان بيرقص و اخذتها الحمام
-اي بقا حتفضلي مخصماني كدا كتير انا بقالي اسبوع بحاول اصالحك
انت عايز اي يا احمد -
عايز الجميل يرضى عليا -
-ايوا يا بكاش لما انت عايز الجميل جايب وحدة تانية لي و كمان مش بترد عليا و تقلي مشغول
-مونيكا انا كنت صريح معاكي من الاول انا مش عايز اي علاقة صحاب ماشي انما حب و الكلام دا مش عايز
و انا قلتلك موافقة بس على الاقل حاول متجرحنيش -
عموما انتي فاهمة الموضوع غلط حأفهمك بعدين -
و لي مش دلوقتي -
دلوقتي عندنا حاجة اهم -
و اخذت مونيكا في بوسة و شفايفنا بتاكل بعض شفايفها كان الها طعم تاني خالص شفايف وردي تتاكل اكل فضلنا يجي ظ،ظ* دقايق كدا* لحد ما مونيكا فلتت مني و قلتلي كفاية دلوقتي يلا نرجع عند الشلة عشان ما يحسوش بغيابنا لما فتحت باب الحمام لقيت حاجة غريبة قدامي ادريان كان واقف قدام حنفية بيغسل وشو و معاه مايكل بس ايد مايكل كانت على زب ادريان و اول محس بالباب اتفتح و شفنا شال ايدو و ارتبك و قلي ان ادريان تعبان من الشرب و بيرتاح شوية رجعنا لشلة و كملنا السهرة. الساعة صارت ظ¢ الصبح و الكل خالص صاروا مغمى عليهم من الشرب حاسبت و طلبت تاكسي عشان مونيكا و كنت حأوصل الباقي بعربيتي لما طلعنا الجراج اتفاجأت كان في عربية جيب متفيمة واقفة جنب عربيتي و اول ما وصلت عربيتي نزل منها شخصين سود كانو كلهم عضلات و لابسين بدل كان باين انها بودي جاردات* و جم ناحيتي و اتكلم واحد منهم و قلي استاذ احمد ممكن تتفضل معنا
انا ؛ انتم مين و اتفضل معكم فين
الجارد ؛ لما توصل حتفهم كل حاجة
انا ؛ مش جاي الا لما اعرف انتو مين و عايزين اي
الجارد ؛ احنا مين مش حأقدر اقولك و قرب عليا و قلي بس احنا من طرف الاستاذ محمد شاهين(بابا) و عندك عندنا امانة لازم تستلمها
انا ؛ امانة اي
الجارد ؛ زي ما قلتلك لما تجي حتعرف
انا اتذكرت بابا لما قلي ان لما يجي الوقت المناسب حأجيب حقي قلت اكيد الموضوع عندو علاقة بكاثرين و قلتلهم ماشي اديت مفتاح عربيتي لمحمد عشان يوصل الجماعة و قلتلو حأتصل بيك و لو مكلمتكش لبكرا كلم البوليس ركبت معاهم ورحنا لمكان بعيد حوالي ساعة بالعربية كانت مكان زي المزرعة و اول ما نزلت لقيت نادر و دا الشخص الي استقبلني اول ما جيت كدا اطمنت يبقى هما من طرف بابا فعلا نادر قلي اتفضل معيا دخلت وراها كانت زريبة و في اوضة صغيرة فيها دخلنا لقيت في ست مربوطة على كرسي و في كيس على راسها انا توقعت تكون كاثرين و فكرت بابا ازاي عمل كدا بس لما نادر شال الكيس لقيتها البنت الي دايما مع كاثرين و حكيتلي عليها جيسيكا و اسمها جوليا المساعدة بتاعت كاثرين بصيت لنادر و قلتلو دي بتعمل اي هنا انتو خاطفين البنت*
نادر ؛ جوليا كان في عندها كلام عايزة تقولهولك عشان كدا جبناك
انا ؛ كلام اي الي عايزة تقولهولي و يلا فكو البنت
نادر فكها و قلي انت مش كنت عايز تاخو حقك من كاثرين جوليا بقا هنا عشان تساعدك حاسيبكم انا و انتي يا جوليا احكيلو كل حاجة زي ما اتفقنا و طلع
جوليا ؛ انا حأحكيلك كل حاجة بس تاكدلي كلام نادر دا انك حتساعدني ابدأ حياتي فمكان تاني
انا ؛ ماشي عايزة تقولي اي
جوليا ؛ انت الي عايز تعرف اي عن كاثرين
انا ؛ كل حاجة عنها و خاصة نقاط ضعفها و اي غلطة عملتها و خايفة منها عايز امسك عليها حاجة اذلها بيها
جوليا ؛ بص كاثرين ست مفترية اوي و قوية جدا،* كاثرين ميسترس و عندها سليف كتير منهم انا و طلبة قدامى و جداد و كمان دكاترة عندنا
انا ؛ دكاترة كمان ههههههه مين من الدكاترة
جوليا؛ من عندكم في بس الدكتور فيليب
انا ؛ احاااااااا الدكتور فيليب الي الكل بيخافو يبقى سليف دي احلوة اوي و انتي عندك حاجة تثبت الكلام دا
جوليا ؛ ايوا معيا فيديوهات و صور كانت كاثرين بتخليني اصورهم بس كنت باخذ نسخة ليا
انا ؛ انا عايزهم
جوليا ؛ ماشي بس بعد متنفذ وعدك حابقى تاخذهم
انا ؛ ماشي و نديت على نادر اجى و قلتلو يشوفها هي عايزة اي و ينفذو و يستلم منها الفيديوهات و الصور و يجيبهملي و سبتو و طلعت وصلوني البيت كانت الساعة ظ¦*الصبح سيبت مسج لمحمد عشان ميقلقش و اني حأكلمو لما اصحى و رحت في النوم .صحيت المسا على جرس الباب فتحت و كنت لابس شورت بس و عريان من فوق لقيت قدامي حد ما توقعتش اشوفو هنا ابدا........
الجزء الثامن
وصلنا الجزء الي فات لما روحت البيت بعد ما اتفقت مع جوليا و نمت صحيت على صوت الباب الي لقيتها قدامي كانت ليزا ام مونيكا لابسة فستان وردي فوق الركبة مفتوح من فوق و مبين نص بزازها خاصة انهم مشدودين لفوق بصراحة شكلها نساني انها ام مونيكا و كل حاجة كنت شايف ميلفاية عايزة الي يروضها ما فقتش الا على ليزا سباتني متنح و دخلت جوا دخلت وراها كانت قعدت على الكنبة و حطت ساق على التانية فخذها كلها باينة كانت خلت زبي بدأ ياقف احترام للجمال الي قاعد قدامي و بما اني لابس شورت بس فزبي كان باين ليها
انا ؛ تشربي اي
ليزا ؛ حأشرب بعدين بس دلوقتي عايزين نحكي
انا ؛ اتفضلي
ليزا ؛ انا عرفت من سام انك ابن محمد شاهين
انا ؛ ايوا انا احمد شاهين ابن محمد شاهين
ليزا ؛ ماهو انا جاية هنا اتأكد بس باين من شكلو انك ابنو
انا ؛ نعم شكل اي و اي الي باين مش فاهم حاجة
ليزا وقفت جيت جانبي و قلتلي باين من دا و حطت ايدها على زبي هي لما ميلت على زبي بزازها تقريبا صارت باينة كلها قدامي فزبي وقف اكتر و صارت على اخري
ليزا ؛ اي دا هو لسى بيكبر دا اكبر من بتاع ابوك
انا ؛ نعممم و انتي تعرفي بتاع بابا منين
ليزا ؛ حأحكيلك بعدين بس دلوقتي لازم اتمتع بالصاروخ دا
هي نزلت على ركبها قدامي نزلت الشورت الي مكانش تحتو حاجة و صار زبي حرا طليق واقف على اخرو قدام وشها هي برقت فيه و بعدين نزلت عليه و صارت ترضع فيه كأنها عمرها ماشافت زب و انا صرت بمشي ايدي على ظهرها لحد طيزها و بلعب ببزازها شوية الي كانو زي البالونة و عرفت انها عاملة عملية تكبير الصدر بعد ما خلصت متعتها في رضع زبي وقفة فتحت سوستة فستانها الي وقع على الارض و كانت لابسة اندر فتلة تحتو جسم تحفة مش قادر امسك نفسي جبتها جنبي و ابتديت ببزازها ارضع فيهم و ايدي على كسها الي كان مبلول اوي اااااه حلو اوي ارضع بزازي اااااااه ااااااح يلا نيكني ااااااام عايزة احس بزبك في كسي ااااااااااااح ايوااااااااااا اااااااه مقدرتش اتحمل اهاتها الي هيجتني اوي و حطيت زبي على كسها و دخلتو و هو دخل بسهولة من مية كسها و بلشت انيك فيها و هي بتهيجني اااااااااه نيكني كمان ااااااااح نيكني ايوااااااا نيك كسي ااااااااااااام نيك كسي زي ما ناكو ابوك اااااااااااااوف ايوااااااااا كدا دخلو كلواااااااااا عايزة احس بيه ااااااااااح املي كسي بزبك زي ما ملاه ابوك و كل ما تجيب سيرة بابا اكتر تعبت من الوضع دا و قلبتها انا تحت و هي فوقي و صارت تتطلع و تنزل على زبي اووووووف ااااااااح ايواااااااااااا زبك مالي كسي اااااااااااام و اتشنج جسمها انا طلعت زبي و هي جابت مية كتير بللت المكان و كانت خلاص اعصابها سابت و مغمى عليها خليتها نامت على بطنها و حطيت مخدة تحتها عشان طيزها تترفعلي اكتر و بلشت انيك فيها تاني اااااااااه كفاية ااااااااااوف مش قادرة اااااااااه بالراحة حراااااااام بشويش اااااااح ااااااااام ااااااه يا كسي كفاية بترجاك اااااااااااح كسي معدتش حاسة بيها اااااااااااااااااه و جابت تاني اكتر من المرة الي قبلها و قلتلي اي انت مش ناوي تجيب هتو هنا اريح ببقي كسي خالص شطب رحت اديتها زبي و هي نزلت ترضع فيه بطريقة بنت شرموطة مأخذتش في ايديها كتير و كنت حأجيبهم جيت اطلع زبي مسكت فيه و خلاتو في بوقها و جبتهم فيه بلعت لبني كلو و بقت تمسح الي وقع على بزازها و تلحسو من على ايديها و قلتلي مش قلتلك حأشرب بعدين
انا ؛ هههههههههه انتي كنتي تقصدي لبني
ليزا ؛ اومال جاية هنا لي يا حبيبي
انا ؛ انا كنت فاكرك جاية عشان مونيكا الصراحة
ليزا ؛ عشان كدا البنت حتموت عليك ماهو الي يذوق دا ما يقدرش يسيبو
انا ؛ هي حكتلك
ليزا ؛ طبعا بنتي مبتخبيش عليا حاجة، هي لما حكتلي عليك و كمان سام قلي انك ابن محمد قولت مبدهاش لازم اجي
انا ؛ اي بقى حكاية بابا بقى انا مش حأسيبك الا لما اعرف
ليزا ؛ ماشي احكيلك بس اوعى حد يعرف انا وعدت سام مش حأجيبلك سيرة
انا ؛ ماشي اوعدك يلا احكي
ليزا ؛ من حوالي ظ¥ سنين سام جوزي كان بيمر بأزمة مالية كبيرة و كان خلاص راح يخسر كل حاجة بس قلي ان في شركة جديدة للاستثمارات بتفتح هنا في امريكا و بتقدم تسهيلات كبيرة مقابل نسبة من* الارباح سنويا سام تواصل مع الشركة و عرفنا انها شركة مش امريكية و صاحبها رجل الاعمال عربي سام تواصل معو و عزموا عندنا و لما اجى عندنا اتفجئت كان راجل شيك عندو كاريزما اصل بنسمع يعني على العرب حاجات مش كدا الصراحة عاجبني كتير انا و سام كنا عيلة متحررة اوي نعمل كل الي عايزينو بس مابنخبيش عن بعض حاجة. بعد العشا سام و باباك بلشو يحكو في الشغل
انا ؛ اي دا هو رجل الاعمال دا يبقى بابا
ليزا؛ ايوا الراجل دا كان محمد شاهين و متقاطعنيش تاني المهم كان سام و ابوك بيتكلمو في الشغل سام عرض عليه الشراكة بنسبة ظ¤ظ©% مقابل ابوك يمولو و يخليه يوقف تاني على رجليه و ابوك وافق طبعا خاصة انو كان دارس السوق كويس وهو جديد هنا و عارف قيمة سام هنا و علاقاتو في الوقت دا انا كنت بجهز نفسي في اوضتي اصلي قررت اخليها ليلة متتنسيش لبست لانجري و فوقو روب شفاف مش مداري حاجة دخلت عليهم و هما كانوا الاتنين لسى بيحكو في الشغل ابوك بص عليا بس كأنو ماشفنيش رجع يتكلم مع سام و لا كأني جيت سام شافني ابتسم و عرف انا عايزة اعمل اي رحت ناحية ابوك قعدت جنبو و من غير اي كلمة صرت امشي ايدي على زبو الي حسيت انو كبير و دا زود اثارتي اكتر .سام اجى كمان جنبي و صرت قاعدة في وسطهم انا بلعب بزب ابوك و سام قلعني الروب و صار بيرضع في بزازي و ايدو بيمشيها على جسمي كلو طلعت زب ابوك من البنطلون و كان حجمو كبير تقريبا نفس حجم زبك اول ما شفتو تجننت و نزلت عليه ارضع فيه و امص كأني اول مرة اشوف زب محمد صار حاطط ايدو ورا دماغي و بيزقني اكتر على زبو الي وصل لزوري و سام لقيت ايدو بتجيب الاندر بتاعى على جنب وبيدخل زبه فيا و صار ينيك بقوة . سام بينيك كسي و ابوك بينيك بقي شوية و محمد بلش يقلع و قام و انا نزلت على ركبي مكنتش عايزة اسيب زبو خالص و سام كمان اداني زبو ارضع فيه صرت قاعدة بين زبين ابدل ما بينهم لحد ما محمد قعد على الارض و خلاني اقعد على زبو وبيدخل راس زبه اللى كنت حاسه ان خرطوم كبير بيدخل ف كسي بقيت ببرق وانا بصاله ف عينه ومستسلمه كنت حاسة اني اتفتحت من جديد وفضل سايب زبره جوايا وهو بيبوس فيا وبيدعك بزازى لحد ما تعودت عليه و بعدين دخلو مرة وحدة ما حسيتش بنفسي الا و انا بصرخ اااااااااااااه و هو بينيك جامد* و انا رحت عالم تاني و كسي عمال يجيب مياة كتير و اهاتي عالية اااااااااه نيكني اااااووووف كمان دخلو ااااااااااااااااح كمان اووووووووف دا انا اول مرة اتناااك ااااااااااااااه اااااااااااام نيكني يا محمد اااااااااااه سام اجى ورانا و صار يدخل زبو في طيزي اااااوف نيكوني ااااااااااه ايوااااااااا نيك متناكتكم ااااااااه ااااااااح كمان و فضلو يبدلو بين كسي و طيزي لحد ما جابو كانو قعدوني وسطهم على ركبي و ملو وشي لبن و بعدين عرفنا ان ابوك كمان متحرر زينا و كمان ام...
هي لما اجت تكمل تليفوني رن كان نادر قلي ان كل حاجة تمام و اني لازم اجي استلم الحاجة عشان جوليا طيارتها الفجر حتسافر اوروبا و تكمل حياتها هناك قولتلو ماشي شوية و جاي لبست هدومي و طلبت من ليزا تستناني عشان تكملي الحكاية طلعت لقيت نفس العربية مستنية قدام البيت و واحد من جاردات فتحلي الباب و ركبت المرة دي رحنا سان فرانسيسكو عشان جوليا حتسافر من مطار سان فرانسيسكو رحنا المطار كان نادر و جوليا مستنين في كافيه هناك قعدت معاهم
انا ؛ خلاص كل شي تمام يا جوليا
جوليا ؛ ايوا متشكرة الفلوس تحولت و حأسافر كمان شوية
مكنتش عارف موضوع الفلوس بصيت على نادر و هو حركلي دماغو على انو حايفهمني بعدين
انا ؛ تمام كدا انا نفذت الي عليا الدور عليكي
جوليا طلعت فلاشة و ادتهالي دي عليها كل حاجة عندي فيديوهات كاثرين مع فيليب و كمان طلبة و دكاترة تانين
انا ؛ تمام بس لو ملقيتش الحاجة مش حأسيبك حأعرف القيكي تاني
جوليا ؛ متخفش كلو جوا الفلاشة مش انت بس الي عايز تذل كاثرين في غيرك كتير هي معيشة كتير في جحيم عشان رغباتها و انت الوحيد يلي كنت رديت عليها و كمان كانت حتجن ازاي العقوبة بتاعتك اتلغت انا حأبقى اتواصل معاك من هناك لو احتجتني في حاجة
سبت جوليا و طلعت انا و نادر
انا ؛ اي حكاية الفلوس انا مكنتش عارف لي
نادر ؛ ابوك طلب مني اخلص الشغل و ادفع اي حاجة عشان اخليك تجيب حقك من كاثرين
انا ؛ و انت دفعتلها كام
نادر ؛ اخذت ظ¥ظ* الف دولار
انا ؛ ماشي هو بابا عرف موضوع الفيديوهات
نادر ؛ لا هو طلب ابدأ الشغل و احطك على اول الطريق و انت تكمل زي ما انت عايز و مش عايز يعرف ازاي المهم حضرتك تاخذ حقك
انا ؛ متشكر يا نادر
نادر ؛ دا شغلي يا افندم لو احتجت حاجة تكلمني انا عندي اوفرلك اي حاجة تطلبها هنا
ركبت العربية و رجعت بيتي كانت ليزا نايمة صحيتها راحت عملتلنا اكل و خلصنا
انا ؛ يلا كملي الحكاية احنا وصلنا فين
ليزا ؛ انت عن جد عايز تعرف الباقي مش لازم يعني كفاية انك عرفت حكايتي مع ابوك و خلاص
انا ؛ يلا يا ليزا كملي انت مش خارجة من هنا الا لما تحكيلي كل حاجة
ليزا ؛ ماشي انت الي عايز زي ما اتفقنا محدش يعرف اني حكيتلك بص بعد ما ابوك ناكني هو و سام مع بعض فضلنا سنتين كدا كل مايجي هنا ينيكني مع سام او لوحدو و صرت مدمنة على زبو مستنيه دايما و عرفت ان ابوك كمان متحرر زينا في علاقتو مع مامتك
انا كنت متفاجئ ؛ نعععععم ازاي يعني
ليزا ؛ سيبني اكمل و خليك هادي. لما عرفت كدا اتفقنا كلنا نطلع اجازة في الصيف مع بعض طلعنا مارين (مقاطعة شمال سان فرانسيسكو) حجزنا في فندق هناك و اول يوم الصبح* نزلنا البحر لحد الظهر فطرنا بعدين محمد اقترح نروح شاطئ تاني هو يعرفو قريب منا ركبنا عربية وحدة لما وصلنا اكتشفت انو شاطئ عراة كنت فاكرة مامتك حا تدايق بس العكس صار و كانت مبسوطة و قالت ان كان نفسها تيجي شاطئ عراة من زمان. دخلنا بعد ما قلعنا هدومنا و كنا ملط الصراحة جسم مامتك كان جامد الصراحة (وصف ماما جسم كيرفي طولها ظ،ظ§ظ* وزنها حوالي ظ©ظ* شعر اشقر عينين زرق احنا وراثين لون العينين عليها انا وملاك بزاز كبيرة و طيز كبيرة* مليانة شوية بس جسمها متناسق عشان مهتمة بيه اوي لما تشوفها تديها ظ£ظ¥ سنة هي شبه lena Paul )
اول ما دخلنا كانت العينين كلها على منى قضينا باقي اليوم في المية و ابوك معيا و منى مع سام مفيش نيك بس دا ما منعش شوية بعابيص على لعب تحت مية في ازبابهم الكل كان هايج لما رجعنا الشاليه يلي مأجرينه اخذنا دش و اكلنا و بلشنا نشوف فيلم رومانسي منى و محمد في كنبة و انا و سام في الكنبة التانية شوية بصيت لقيت منى و محمد بيبوسو بعض منى كانت هيجانة خالص طلعت زب محمد و بلشت تمصو بفن كان باين انها خبرة من ملامح محمد و اهاتو مقدرتش اتحمل منظر زب محمد نزلت على ركبي و روحت عندهم منى بترضع زبو و انا نزلت على بيضاتو و بعدين انا اطلع على زبو و هي على بيضاتو و بعدين نطلع بلسانى مع بعض لحد الراس سام كان طلع زبو يجلخ فيه بعدين اجى ورا طيز منى قلعها الجيبة و اندر الفتلة الي مش مغطي من طيزها حاجة و بلش يلحس كسها و خرم طيزها لسانو في كسها و صباعو في خرمها و بعدين العكس ينيك خرمها بلسانو و صوابعو بينيكو كسها هي كانت على اخرها و بتدخل زب محمد لزورها لحد ما تختنق بيه و طلعو كانت شرموطة خبرة سام مقدرش يتحمل جمال طيزها و دخل زبو فيها و بلش ينيك و هي واخذة زب في كسها و زب في بوقها انا طلعت على بوق محمد و صار يلحس كسي لحد ما نزلني على زبو و خلاني اتنطط على زبو و منى تقولي اي عجبك زب جوزي ااااااه نيكها يااااااا محمد اااااااااح كمن اااااااووف كان شغال في كسها و بيرزع فيها و محمد بينيك فيا و منى كانت بترضع في بزازي و بعدين تطلع على شفايفي بتاكلهم اووووف شفايفها كانو عسل لحد ما محمد نزلني من على زبو و مسك منى خلاها ترضع زبو شوية و بعدين طلعها عليه طيزها الملبن و هي بتترج طالعة نازلة كانت تهيج الصخر انا نفسي هجت عليها و سام مكانش قادر يبعد عن طيزها صار يبعبص خرمها و يدخل صباعو انا نزلت اجهزهلو زبو عشان ينيك طيز منى و بعدين دخلو في خرمها و صارو ينيكوها الاتنين و هي اهاتها عالية اوي ااااااااااه كمان ااااااح نيكوني انتو الاتنين ااااااااوف حللللللو اويييييي اااااااااه كمان اوف مش قااادرة اااااااااح ااااااه يا كسي اااااااااوف ااااااااام بعدين لما منى شطبت ناكوني انا كمان مع بعض لحد ما كانو بيجيبو جابو على وشي انا و منى و فضلنا نبوس بعض و نلعب باللبن و نبلعو و فضلنا طول الاجازة كدا في النهار ترفيه و في الليل نيك جماعي و بعدين انام انا مع محمد و سام و منى
منى كانت بتحكي رغم اني مصدوم من يلي بسمعو بس بدون ارادتي كان زبي وقف على اخرو من الحكاية ازاي كدااا يعني ماما هي كمان شرموطة و بتتناك و بابا طلع كمان عرص يعني اكيد ماما عارفة انو بينيك امل و انا الي كنت فاكر موضوع امل حيزعل ماما كتير لو عرفت عشان كانت زي اختها و اي كمان يلي ممكن يطلع من العيلة دي انا حاتجنن و في لحظة افتكرت كلام امل اول مرة لما خلتني انيكها عن عيلتي و اني في حاجات كتير ما اعرفهاش اوبا انا نسيت ازاي موضوع كاميرات بيت امل اكيد حاتساعدني افهم كل حاجة. ماشيت ليزا و عملت اني مدايق من كلمها مسكت الاب بتاعي طلعت عنوان Ip
و اشتغلت شوية على كلمة المرور و شوية و كانت الكاميرات كلها معيا صرت ابدل بينهم مكنش في حد في البيت لحد ما وصلت كاميرا اوضة النوم ...........
الجزء التاسع
لما فتحت كاميرا اوضة نوم امل كانت حاجة غريبة بالنسبة ليا بس بعد كلام ليزا ما استغربتش كتير عشان عرفت انهم عيلة شراميط و عرص امل كانت بتتناك من عمو محمود (محمود دا يبقى عمي بس هو مش من عيلة شاهين هو اخو بابا من ام بس ابوه كان جوز جدتي الاولاني و توفى في حادث و جدتي بعدين اتجوزت جدي ابو بابا محمود عندو ظ¥ظ¤ سنة هو شغال مع بابا بس حسب معرفتي بابا معندوش ثقة كبيرة فيه و هو معروف عليه غيرتو و كرهو لينا عشان جدي قبل ما يموت كتب كل حاجة بالاسم بابا عمي تجوز مرتين مرة من عزة و دي ماتت من ظ¢ظ*سنة و هي بتخلف اميرة و دي شغالة في المصنع عندنا عشان ما كملتش تعليم و مرة الثانية اتجوز من شيماء ظ£ظ¦ سنة و خلف منها مصطفى ظ،ظ¤ سنة و عند ظ،ظ* سنين )
مكنتش عايز اتفرج عليهم فمشيت اشوف التسجيلات و ابتديت ادور امل كانت بتتناك من طوب الارض ناس كتير اعرف منهم شوية و كتير ما اعرفهمش مرة تتناك لوحدها مرة معها وحدة مرة اتنين و مرة مع راجل بس و مرة مع اتنين دي مرة اتناكت من اربعة و مرات تعمل حفلة نسوان شراميط كتير و رجالة و منهم بابا و عمي بس ما كنتش تجمعهم مع بعض كنت بأشوف التسجيلات لحد ما وصلت الى تسجيل يوم قبل ظ،ظ¥ يوم تقريبا ماما كانت قاعدة مع امل عندها في اوضة النوم على السرير و شوية و بدأو بوس بعض و كانو لابسين قمصان شفافة و قصيرة اوي مش مخبية حاجة اول مرة ابص على جسم ماما بطريقة جنسية رغم اني شفتها كدا كتير عشان في البيت و خاصة في حر الصيف كانت بتاخذ راحتها كتير في اللبس بس عمري مفكرت فيها تانية عشان دي ماما بس بعد الي سمعتو من ليزا و يلي شايفو دلوقتي زبي كان واقف احتراما لجسمها و ما رعاش انها امي و بلشت اجلخ زبي على الي شايفو رغم اني عندي كتير ما جلختش زبي لحالي بس غصب عني انا شايف اتنين بيتشرمطو على بعض و كل وحدة فيهم تنسيك في التانية. اوف على جمالهم مع بعض فضلت اتفرج و باضرب عشرة عليهم .ماما و امل كانوا قلعو بعض و بيلعبو بجسم بعض و عملو و بعدين ناموا على بعض و عملو وضع 69 و هاريين اكساس بعض و لعب في الطيز بعدين امل قامت على الدولاب و طلعت شنطة فتحتها كان فيها الالعاب جنسية كتير و ازباب بالاحجام و اشكال مختلفة ماما طلعت زب كان حجمو متوسط و كان مربوط بحزام يتلبس امل ضحكت و قلتلها لا دا عشان محسن و الي زيوا انما انتي محتاجة حاجة اكبر و طلعت واحد تاني كان ضعف حجم الاولاني هي ماما تستحمل دا ازاي امل لبست الزب و بلشت تفرش كس ماما و ماما ااااااااه يا امل دخليه ااااااااااوف اااااااااح مش قادرة ااااااااام و بلشت امل تنيكها و اهاتهم الاتنين تهيج اوي و بعد ما ماما جابت شهوتها بدلو الأدوار و صارت ماما تنيك امل لحد ما جابت هي كمان و ناموا جمب بعض زي القتيل و انا كنت خالص مش قادر جبت مرتين و انا بتفرج عليهم و مرة و انا و بنيك ليزا و قررت اني اطلع لموضوع من دماغي ماليش علاقة كل حد يعيش على كيفو كانت الساعة داخلة على ظ¢ الصبح رحت نمت كام ساعة و صحيت الصبح رحت الجامعة اول ما دخلت الجراج سبت العربية هناك كنت قابلت كاثرين هناك كان باين انها متعصبة اوي و ماسكة التليفون و بتتصل بحد كنت متأكد انها بتكلم جوليا دخلت الجامعة مكنتش عايز ادخل محاضرات روحت الكافيه اشرب حاجة لحد محاضرة الدكتور فيليب عشان ابدأ خطتي و انا في الكافيه كنت شايف في الباحة الي قدامي و دي مكان كدا زي الجنينة كل عشب و شجر يقعد فيه الطلبة برا الحصص كانت في بنت اول مرة اشوفها هنا كانت ***** قاعدة لوحدها و وراها قاعدين اتنين شبان طلبة هنا و تحس انهم بيتريقو عليها و في لحظة هي قامت راحت نحيتو و كانت عايزة تضربو واحد منهم بالقلم بس هو مسك ايدها و زقها على الارض الكل كان باصص و بيضحك و الشاب التاني راح ناحية البنت و كان عايز ينزع حجابها هنا مكنتش اقدر امسك نفسي و ما ادخلش رغم مكنتش عايز مشاكل في الجامعة بعد مشكلة كاثرين .قمت رحت ناحيتهم الشاب الاولاني بيحاول يثبتها و التاني عاوز يقلعها الحاجب و كتير بيصورو دي حاجة عادية في امريكا دايما بتصير عشان عنصرية شعبها و دايما بتحصل المواقف دي. لما وصلت عندهم مسكت ايد الي كان ماسك راسها فمش كان راضي يسيب فزقيتو رقع ورا فتاني سابها ساعدت البنت توقف و ما حسيتش الا بالبوكس نازل على وشي وقعت على الارض حاولت اوقف و صارت احاول ادافع عن نفسي اضرب و انضرب اكتر انا رغم ان جسمي رياضي و دايما بلعب حديد و كدا و جسمي معضل لكن في الخناق دايما بأنضرب و انا اصلا بأكره العنف شوية و ادخل امن الجامعة و زي العادة على مكتب العميد ههههه يبدو اني حأزور المكتب دا كتير العميد؛ اهلا استاذ احمد اشتاقنالك مزرتناش بقالك كتير اي الحكاية المرة دي
واحد من الامن ؛ دول كانوا بيتخنقوا في الباحة حضرة العميد
فضلنا هناك ساعة عملولنا استجواب و كدا و بعدين دخلونا تاني عند العميد قرر فصل اسبوع لاتنين اتنين و انا تنبيه حسب قولو ان شهود قالوا انو هما السبب و انا كنت بادافع عن نفسي بس طلعنا كانت نظرة الشر باينة من عينيهم. كان اجى وقت محاضرة فيليب رحت دخلت المحاضرة و كان اجى الكل يطمن عليا عشان في اثار ضرب في وشي و كانو فاكرين الموضوع الو علاقة بالجماعة يلي طلعو علينا يوم السبت طمنتهم و بلشت المحاضرة في وسطها كان الدكتور فيليب قاعد على جهازو على المكتب بتاعو و بيشرح مسكت تليفوني و بعثتلو صورة من يلي اخذتهم من جوليا على تليفونو يلي اخذتو رقمو من جوليا كمان فتح الصورة اول ما شفها اتلخبط و بانت عليه الخضة حتى في بنت من قدام سألتو اذا كان بخير حاول يخبي و رجع يشرح شوية و بعثتلو صورة تانية و هو تحت رجل كاثرين و وشو باين اوي كان وشو احمر و عرق كتير و فضلت كل شوية ابعث صورة و هو عينيه بدور في القاعة عن يلي بيبعث خلص وقت المحاضرة و كان الكل بيخرج رحتلو و عشان مشكلتي مع كاثرين كان مش طايقني
انا ؛ دكتور ممكن اتكلم معاك شوية
هو ؛ اتفضل بس بسرعة عندي شغل
انا ؛ كانت في نقطة بس مفهمتهاش في الدرس ممكن تشرحالي
هو ؛ مرة تانية ذكرني و انا اعيدلك معنديش وقت دلوقتي
انا؛ هي حاجة مش حأخذ من وقتك كتير ظ¥ دقايق بس
هو؛ ماشي
طلعت التابلت بتاعي و عملت نفسي بأدور على الحاجة يلي مش فاهمها و انا كنت بحط فيديو من بتاعو على الشاشة و شغلتو و اديتو الجهاز اول ما شاف الفيديو تنح اوي كان مصدوم مش عارف يتكلم ا..ا..زااي وصلك ....الفيديو دا
انا ؛ مش المشكلة ازاي وصلي المشكلة مين الي في الفيديو
هو ؛ انت عايز اي ، لي بتعمل كدا
انا ؛ ذكرني مرة تانية و انا اقلك عايز اي معنديش وقت بس لو كاثرين عرفت ان الفيديوهات دي معيا حأفضحك و اتخيل انت بقى دكتور في جامعة ستانفورد العالمية و شخص معروف زيك بيتعمل فيه كدا الفضيحة حتكون ازاي. و سبتو و طلعت كنت عايز اسيبو يستوي على الاخر عشان لما اطلب منو حاجة ما يعرفش يرفض و عشان يستوي اكتر نزلت صورة على صفحة الجامعة من صورو بس مش باين خالص فيها و كتبت ان دا شخص من الجامعة و اتنشرت الصورة اوي و الكل عايز يعرف مين هو و طلعت كنت عايز اروح جيت اخذ عربيتي لقيت البنت بتاع الخناقة مستنياني هناك
هي ؛ انا كنت عايزة اشكرك على موقفك معيا الصبح
انا ؛ مفيش حاجة تستحق الشكر دا واجبي لما اشوف بنت يتعمل فيها كدا لازم اساعدها
هي ؛ موقفك مش حأنساهولك دا على جميلك على راسي
انا؛ لا جميل و لا حاجة
هي ؛ متشكرة استاذ احمد
انا ؛ اي دا هو انتي تعرفي اسمي
هي ؛ احنا في نفس الدفعة و بندخل محاضرات مع بعض بس انت يلي متشفش حد غير شلتك
انا ؛ طيب كدا لازم اعرف اسمك
هي ؛ انا اسمي جنى
انا ؛ اسمك حلو اوي يا جنى
جنى ؛ متشكرة اوي
انا ؛ انتي من وين يا جنى
جنى ؛ انا عراقية اتولدت في الموصل في العراق و اجيت هنا مع عيلتي و انا عمري ظ¤ سنين لما بلشت الحرب هناك
انا ؛ انتي عايشى هنا
هي؛ ايوا في لوس اتلوس(مدينة قريبة من ستانفورد ) مع عيلتي
انا ؛ انت عندك عربية ؟
هي ؛ لا انا كنت بس مستنياك عشان عارفة ان دي عربيتك
انا ؛ طيب تسمحيلي اوصلك
هي ؛ متشكرة انا حأخذ الباص مش عايزة اتعبك
انا ؛ لا تعب و لا حاجة اتفضلي
مع اصراري هي طلعت معيا وخرجنا من الجامعة و في الطريق كان في عربية كانت ماشية ورايا و لما كان الطريق فاضي اتجاوزتني و قطعت عليا الطريق اضطريت اوقف و لما نزلت فهمت الحكاية دا عيل من بتاع الصبح بس معاه اتنين تانين باين عليهم انهم بلطجية جسمهم مليان اوشام و معاهم عصي و سكاكين هو كلمهم و رجع قعد في عربيتو و هما اجوا ناحيتي بصيت ال جنى و قلت في نفسي دا احنا حنتنفخ و سلمت امري دول مينفعش تقاومهم و محسيتش الا بعربية تانية جاية ضربت فرامل و بسرعة نزل منها ظ¤ اشخاص لابسين بدل و كل واحد منهم معاه سلاح ثبتو البلطجية بالسلاح و واحد راح جاب العيل من العربية. الرجالة الي اجو ذكروني بالي لقيتهم مستنين من يومين بس مش نفسهم واحد منهم اجى ناحيتي و قلي استاذ احمد انت ممكن تكمل طريقك احنا حنتصرف معاهم. ركبت العربية تاني انا و جنى هي كانت متفاجأة و الصراحة انا اكتر منها اي الي بيحصل حواليا دا اب عرص ام شرموطة رجالة بتطلع قدامي فجأة و تنقذني و مرة يطلعو قدامي يجبولي جوليا في الجامعة العميد صار خايف مني و سيناتور بيتصل بيه عشاني انا مش فاهم حاجة و فقت على صوت جنى بتكلمني و انا كنت سارحان و بتوريني الطريق وصلتها و خلتني انزلها بعيد شوية عن بيتها و رجعت بيتي اول ما وصلت لقيت عربية واقفة قدام البيت اول ما نزلت من عربيتي اتفتح البابين الورانين و نزل منها اخر شخصين كنت اتوقع اشوفهم دلوقتي اي اليوم الي مليان مفاجأت من اولو و مش راضي يخلص نزل ماما و امل من العربية و معاهم نادر جابهم من المطار على هنا .ماما اجت عليا و اخذتني بالحضن و بتبوسني و امل بعدين كمان حضنتني و بعدين قلتلي اي يا ولا العربية الجامدة دي و البيت الحلو دا دانت مدلع نفسك خالص هنا عشان كدا ناسينا و مبتسألش خالص ضحكت و كنت متنح فيهم الاتنين لابسين بنطلونات جينز مجسمة طيزهم يلي مليانة و مدورة و ماما لابسة تيشرت ابيض مبين نص بزازها و امل قميص اسود و كانت فاتحة ازرارين من فوق و بزازها تهيج اوي هجت اوي عليهم خاصة اني كنت مشتاق لامل اوي دي غير كل الي نكتهم دخلنا البيت و ماما فضلت تزن عليا عشان اثار ضرب في وشي و فهمتها انها خناقة بسيطة بعدين امل و ماما شافوا البيت و كانوا مبهورين بيه اوي و دخلو كل وحدة على اوضة اخذو دش وطلعو اوف اي الجمال دا ماما لابسة هوت شورت يدوب مغطي طيزها الكبيرة و تيشرت لنص بطنها و امل لابسة قميص نوم لحد الركبة بس ضيق اوي عليها دول جايين يجننوني بقى. قعدنا على السفرة ناكل ماما قدامي و امل جمبي .كانت بتلعب على زبي و هو على اخرو و انا مركز مع بزاز ماما يلي نسيت خالص انها امي بقيت شايفها زيها زي اي ست و لازم اذوقها و ادخلو فيها بعد الاكل قالو انهم عايزين يرتحوا يناموا شوية و بعدين نقعد نتكلم طلعوا كل وحدة على اوضة و انا كمان قلت انام شوية عشان اعرف اسهر معاهم بعدين طلعت على اوضتي قلعت هدومي و فضلت في البوكسر و اترميت على السرير شوية و حسيت الباب بيتفتح بشويش بصيت لقيت امل دخلت و قفلت الباب و اجت عندي على السرير و قلتلي انا اشتقت لحبيبي اوي مش حأقدر ارتاح الا لما اسلم عليه طلعت زبي من البوكسر و نزلت بشفايفها اااوف بتعرف تكيف زبي الشرموطة بترضع و بتكلمني ؛ اصلي اشتقتلو اوي دا الي مكيفني ، الا قولي يا واد انت كنت حتاكل بزاز امك بعينيك اي هيجتك هي قالت كدا و زبي شد اكتر في ايدها عرفت اني هايج عليها اوي و رجعت تكلمني ؛ اي عايز تنيك مامتك يا حبيبي و زبي يشد اكتر و صارت تهيجني اكتر على ماما اي عاجبينك بزاز منى و لا طيزها ...عايز تنيك كس منى لحد خالص كنت مش قادر قلبت منى على ظهرها و رفعت رجلها على كتافها و دخلت زبي و صارت ادخل و اخرج بسرعة اول مرة اوصل لدرجة دي من الهيجان امل كان صوتها بلش يطلع نزلت على شفايفها بأبوسها و اكتم اهاتها و زبي شغال تحت بعدين قلبتها دوجي و طيزها قدامي كنت بتخيلها طيز ماما قدامي و رجعت انيك في كسها و صباعي شغال في خرمها لحد ما صار جاهز طلعتو من كسها و حطيتو في طيزها و هي حطت وشها في مخدة عشان صوتها مايطلعش و انا ببدل بين طيزها و كسها و هي بتطلع اهات مكتومة لحد ما تعبت من الوضع دا نمت على ظهري انا و هي طلعت فوقي و نزلت على زبي بطيزها و اخذتو كلو في خرمها و فضلت تتنطط عليه و كاتمة صوتها لحد ما كنت حأجيب نزلت من علي زبي و اخذتو في بوقها كلو و انا جبت كمية لبن كبيرة ملت بوقها و صار نازل من شفايفها على زبي و بطني .بلعت كل الي في بوقها و رجعت تلحس الي وقع منها و تقلي اصلي اشتاقتلو و بعدين قعدت في حضني و قلتلي
امل ؛ انت انهاردة هايج كدا لي هي منى بتهيجك عن جد
انا ؛ الصراحة جسمها فاجر انتي من شايفة بزاز المتناكة دي عاملة ازاي
امل ؛ متناكة؟ انت ناسي ان دي مامتك و لا اي
انا ؛ امل من غير لف و دوران انا عارف كل حاجة عليها مش دا الي كنتي مش عايزة تعرفيني بيه و عارف كمان ان جوزها عرص و عارف كل حاجة بتعملها مراتو و مرات بيشاركها كمان و حتى عارف الي انتي و هي بتعملوه مع بعض
امل ؛ يعني اي بنعمل اي
انا ؛ يلي عملتوه امبارح
امل ضحكت اوي و قلتلي ؛ و انا الي كنت قلت دا طلع غبي و ما استغلش الفرصة بس انت ازاي صبرت كل دا لي
انا كنت مش فاهم حاجة ؛ غبي اي و فرصة انتي بتحكي عن اي
امل ؛ انت مش شفتنا امبارح من الكاميرات و انت فاكر لو انا مكنتش عايزاك تعرف بالكاميرات و تشوف يلي عليهم كنت اخذتك على اوضة الكاميرات يعني انا مكنتش قادرة امحي التسجيل لحالي بس حبيتك تشوف الجهاز و اهو فضولك خلاك تعمل الي انا عايزاه
انا ؛ و انت عملتي كدا لي
امل ؛ انا ما كنتش عايزاك تفضل عايش اعمى مش شايف يلي حواليك خصوصا انت ذكي و كمان طلعت دكر اوي و انا حبيتك اوي و مينفعش اشوفك عايش في مكان و في حاجات كتير بتصير ورا ظهرك
اخذت امل في حضني اوي و بست دماغها و قلتلها ؛ كدا تكملي معروفك و تساعديني في موضوع
امل ؛ هههههههنه طبعا عايز تنيك منى
انا ؛ هههههه فهمتي ازاي
امل ؛ من العمود يلي وقف بمجرد ما فكرت فيها
انا ؛ حتقدري تساعديني في الموضوع دا
امل ؛ سيبو عليا و انا حأخلصهولك بس انت متأكد انك عايز كدا
انا ؛ ايوا متأكد
امل ؛ ماشي يلا دلوقتي عايزة اروح انام انا خلاص طيرت شوقي من حبيبي
راحت امل نامت و انا كمان كنت نمت صحيت الفجر على صوتهم قاعدين برا طلعت عندهم كانوا عملوا اكل اكلت معاهم و بقينا بنتكلم و عرفت انهم جاين عشان امل عايزة تعمل عملية تجميل و امي قالت تجي معاها عشان مشتاقتلي و تفك عن نفسها شوية فضلنا نتكلم حتى الصبح و صار وقت الجامعة لبست هدومي و كنت طالع اجت لعندي امل و قلتلي ؛ انت مصر علي في دماغك
انا ؛ ايوا انتي رجعتي في كلمك و لا اي
امل ؛ انا مرجعش في كلمي خاصة معاك انت كلمك بالنسبة ليا اوامر انا بس كنت عايزة اتأكد من قرارك انا حأخليك تنيك منى النهاردة اي رأيك
انا ؛ انتي بتتكلمي عن جد ؟ ازاي
امل ؛ ملكش فيه انت تتطلب و انا انفذ ، بص اول ما ابعثلك مسج تجي على طول و استنى حتى اشورلك تقلع هدومك و تخش على طول
انا ؛ اخش على فين
امل ؛ انت نفذ بس الي اقلك عليه بعدين تفهم
انا ؛ ماشي حنشوف دماغك حتوصلنا لفين
امل ؛ لكس منى و حياتك هههههههه
سبت امل و انا مبسوط و متشوق اشوف حتعمل اي
و هنا ينتهي الجزء التاسع الجزء امل حتعمل اي و حتعرف توصلني لكس ماما اتمنى الجزء دا يكون عاجبكم
الجزء العاشر
كنا وصلنا في الجزء الي فات لما اتفقت مع امل تخليني انيك ماما و نزلت
بعد ما سبت امل رحت الجامعة و قبلت جنى برا
جنى؛ صباح الخير
انا ؛ صباح الخير ، عاملة اي
جنى ؛ كويسة هو انت سمعت الخبر
انا ؛ خبر اي دا
جنى ؛ جاك عمل حادثة بالعربية و هو و اتنين اصحابو و مات واحد منهم و جاك و التاني حالتهم خطيرة
انا ؛ مين جاك
جنى ؛جاك واحد من يلي تخنقت معاهم امبارح و هو الي قطع طريقنا المسا قبل ما يدخلو رجالتك
انا ؛ رجالة مين دول مش رجالتي ، يعني انتي تقصدي انو انا اتسببت في الحادث و قتلت واحد منهم
جنى ؛ الصراحة مش لاقية تفسير تاني انت عندك تفسير يعني بعد ما نسيبهم مع رجالتك بشوية يعملو حادث في منطقة بعيدة و خالية
انا ؛ ما قلتلك مش رجالتي
جنى ؛ اومال مين دول و لي اجوا انقذونا
انا لما فكرت في الموضوع دا اكتشفت ان عندها حق الرجالة دول بعد ما انقذونا اخذو جاك و الي معاه و يحاولو يقتلوهم و يبينو انو حادث عادي بس مين دول اول حاجة جات في دماغي نادر خاصة انو كان بعثلي رجالة قبل كدا
انا ؛ معرفش انا من الصدمة امبارح معرفتش افكر طلعت على العربية و ملحقتش اسأل خالص
جنى ؛ يعني دول مش تبعك
انا ؛ ما قلنا مش تبعي حنفضل طول اليوم اعيدلك و لا اي
جنى سابتني و راحت بس باين من عينيها انها مش مصدقاني
اخذت تليفوني و كلمت نادر
نادر ؛ اهلا احمد ازيك
انا ؛ يعني مش عارف ازيني
نادر ؛ مالك يا احمد في حاجة
انا ؛ يعني مش عارف مالي
نادر ؛ لا ابدا
انا ؛ يعني مش انت الي بعثت رجالتك ورايا امبارح و انقذوني من جاك و عملتو فيه كدا
نادر ؛ مين جاك دا و رجالة مين انت بخير يا احمد
انا ؛ يعني مش انت يلي بعثتهم
نادر ؛ يا احمد انا ما عنديش رجالة انا مجرد مندوب شركة هنا بأمن تواصل مع الحرفاء بتوعنا هنا و بمثل الشركة في امريكا و الرجالة الي شفتهم المرة الي فاتت مع جوليا عشان طلب مني اجيبلو معلومة عن كاثرين اجرت دول عشان يخوفو جوليا
انا ؛ ماشي يا نادر بس طالما ملكش علاقة بالموضوع متجيبش سيرة لبابا
نادر ؛ ماشي بس طمني الاول انت بخير انت امانة عندي هنا
انا ؛ بخير اطمن زي ما قلتلك بابا مايخذش خبر
دخلت الجامعة و حضرت المحاضرات و كنت قابلت الدكتور فيليب و كان على اخرو بس كنت عايزو يستوي اكتر الساعة ظ،ظ، امل بعثتلي مسج اني اجي على البيت و لو ماما كلمتني اقلها لسى عندي محاضرات و حأرجع المسا و فعلا شوية و ماما كلمتني سألتني انا فين و حأتأخر و لى لا عشان حتخرج تلف هي و امل قلتلها زي ما قتلي امل و ركبت عربيتي و رحت على البيت فتحت الباب و دخلت كان في صوت فوق تبعت الصوت لحد اوضة الي بتنام فيها ماما فتحت الباب بشويش و تنحت في الي شايفو يا بنت الشرموطة يا امل عملتيها ازاي دي ماسكة ماما و هي في وضع دوجي على السرير و عينيها متغمية و هارية كسها نيك بزب صناعي حجمو ضخم و دا دخل فيها ازاي و ماما بتقلها كمان يا امل ااااه مش عارفة اناااا هجت كدا لي ااااااح
؛ انتي هايجة دايما عشان انتي شرموطة و متناكة و محتاجة الزب
منظر مكانش يمكن ابدا اتحملو قلعت كل هدومي و بقيت بلعب بزبي لحد ما امل شورتلي دخلت هي سابت ماما و قلتلها زي ما انت لحد ما ارجعلك اجت لعندي نزلت نزلت على ركبها رضعت زبي شوية و بعدين وقفت وشوشتلي في وذني كدا حبيبي جاهز عشان ينيك كس مامتو يلا هي حيحانة على الاخر و جاهزة كانت بتهيجني اكتر على ماما و فعلا نجحت في دا طلعت على السرير طيز ماما اووف حاجة جامدة مشفتش زيها ابدا كس وردي شفايفو طالعة شوية و خرمها رغم انو باين متناك بس شكلو مغري اوي. بدون مقدمات دخلت فيها زبي مرة وحدة كسها مبلول اوي و بينزل مية كتير عشان كدا زبي دخل بسهولة هي صرخت و حاولت* تنط قدام بس انا كنت ماسكها اوي و بلشت ارزع فيها بقوة و هي اهاتها بقت بتسمع اخر الشارع اااااااه براحة اااوف حلو ااااوي كمان يا امل اااااااح هو انتي غيرتي الزب اااااااااوف ااااااااام بس دا احلى ااااااااح ماليني ااااااااوف نيكي شرموطتك اااااااه يلااااا يا امل هي كانت فاكرة يلي بتنيكها امل و مندمجة معاها اوي و كانت بتهيجني اوي فضلت احفر في كسها يجي عشر دقايق و في نفس الوقت بجهز طيزها مش ممكن اسيب الطيز الملبن دا من غير اما طلعت زبي من كسها كان مبلول اوي من كس ماما دخلتو في خرمها كان عامل زي الفرن مقدرتش استحمل كمية الاثارة دي كلها واحد بينيك كس امو و هي متغمية و كمان طيزها شوية مقدرتش اتحمل كنت خلاص حأجيب دخلتو لأخرو في طيزها و نزلت شلال لبن ماما اول ما حست باللبن في خرمها جابت معيا و بعدين حسيت انها تخضت شالت القماشة الي مغمية عينيها و بصت عليا اول ما شفتني انهارت و هي شايفة زبي لسى في طيزها و بلشت تعيط و تصرخ على امل ازاي تخلي ابني يعمل فيا كدا ازاي يا امل تخليه نيكني
انا ؛ هو انت حتعملي فيها شريفة و لا اي ما انت بتتناكي من طوب الارض جات عليا انا
ماما صارت تعيط اكتر و غطت نفسها بالملاية فوق السرير و انا سبتها و طلعت رحت اخذ دش و امل جت ورايا عشان تكلمني انا مسكتها و دخلتها معيا الدش و نكتها تحت الدش و كنت بخليها تعلي صوتها عشان تسمع ماما انها بتتناك و بعدين طلعنا
انا ؛ هو انتي عملتي اي هي كانت هايجة اوي مش عادية
امل ؛ ابدا بعد ما نزلت انت انا روحت الصيدلية و منى بتاخذ دش اشتريت فياجرا نسائي و اجيت و وقت الي مامتك جات تفطر انا حطيت الفياجرا في عصيرها بعد ما فطرت بدأت تهيج و الفياجرا تعمل مفعولها و طبعا ما قدرتش تتحمل و مكانش قدامها غيري عشان يريحها انا قلتلها ان احمد ممكن يطب علينا في اي لحظة عشان كدا اتصلت بيك و سألتك بعدين رحنا السرير و انا قلتلها اني عايزة انيكها و عينيها متغمية و هي وافقت على طول عشان عايزة تتناك بسرعة و الباقي انت عارفو
انا ؛ يا بنت الشرموطة اي الدماغ السم دي
امل ؛ بس انت مكانش لازم تعمل معاها كدا بعد مخلصت كان لازم تاخذها بحنية عشان تجي معاك
انا ؛ عندك حق انا ندمان على الي قلتهولها بس دا الي حصل شوية تهدا كدا و اروح اصلحها
وصلنا المسا و كانت ماما لسى زي ما هي في الاوضة طلعت لعندها كانت لسى قاعدة ملط على السرير اول ما شفتني مسكت الملاية و غطت نفسها و رجعت دموعها تنزل انا لما شفتها كدا ندمت علي عملتو رحت جمبها على السرير مسكت ايدها و هي مخظوظة و بستها
انا؛ انا اسف يا ماما
ماما كانت ساكتة و مردتش عليا
انا ؛ انا عن جد اسف علي عملتو ، انا لما عرفت كل حاجة صرت مش عارف افكر و عايز انتقم منك عشان عيشتيني الوجع دا
هي رفعت راسها و صارت بصالي بس بردو منطقتش كلمة
انا ؛ بس دلوقتي عرفت غلطي دي حياتك و انت حرة فيها تعملي الي انتي عايزاه و كمان بابا حر تعملوا الي عايزينو بس عايزك تسمحيني
ماما حسيت انها ارتاحت و بلشت تفك و بطلت عياط
انا ؛ ايوا كدا نبطل عياط بقا و نرجع الضحكة الجميلة ، و يلا خذي دش كدا و نطلع نتفسح شوية مش جاية تقعدي في البيت . غيرنا كلنا و جينا نطلع ماما كانت لبست فستان اسود ضيق عليها اوي اول ما شفتها صفرت صفارة اعجاب
انا ؛ اي الجمال دا كلوا انت كدا حتخليني افكر في الموضوع تاني
هي ابتسمت و طلعت العربية و معاها امل فضلنا نلف طول الليل و رحنا مطعم فخم اتعشينا و فضلنا نهزر و نلعب كنت عايز اخلي ماما تفك و كل شوية احط ايدي على فخذها او المس بزازها و ابين اني مش قاصد و عدت السهرة و رجعنا البيت غيرنا هدومنا و قررنا نكمل السهرة في البيت امل عملت عصير و شوية فاكهة و جابتهم و فضلنا نتفرج في التلفزيون و نهزر لحد ما حسيت اني مش على بعضي زبي كان واقف اوي و باين جدا من الشورت يلي انا لابسو و حاسس اني حاران اوي و بصيت على ماما كانت كمان مش على بعضها بتقفل رجليها على بعض و وشها احمر و متنحة في زبي اوي اه يا بنت المتناكة يا امل كدا تعمليها فيا تاني دا مش اتفقنا يا شرموطة ايوا نسيت اقلكم اني بعد حديثي مع امل و قبل ما اروح لماما المسا كنت اتفقت مع امل اني حأكمل في الموضوع بس المرة دي حتكون برضاها و هي الي تطلب كمان و كان الاتفاق ان امل حتحطلها فياجرا تاني عشان تبقى هايجة و متقدرش تفكر و امل حتفضل تتشرمط قدامها و تهيجها اكتر بس امل باين انها حطتلي كمان عشان دا نفس الاحساس يلي حسيتو لما عملتها قبل كدا لما نكتها هي و هند بصيت عليها كانت بتضحك و غمزتلي و ابتدت تقرب عليا اجت حطت راسها على صدري و ايديها بتحركها على كل جسمي و توصل لزبي بتلعب بيه من فوق الشورت امل كانت بتعرف تهيجني مع تأثير الفياجرا منت خلاص على اخري مش قادر امل دخلت ايدها تحت الشورت و بقت ايدها على زبي مباشرة و ماما متنحة فينا كانت عايزة تحط ايدها على كسها بس بتمنع نفسها. امل بدأت تقلعني الشورت و مكنتش لابس تحتو حاجة و زبي بيظهر بشويش و امل باصة في عنين ماما و شايفة هايجنها قلعتني الشورت و صار زبي زي العمود قدام وش امل نزلت عليه بلسانها تحركو على راس و بعدين تنزل بلسانها لحد البيضات تأخذهم في بقها و تلعب بلسانها بيهم و عينيها في عنين ماما الي خلاص كانت ايدها على كسها مكنتش تقدر تتحمل كمية الاثارة دي كلها امل فضلت ترضع في زبي شوية و بعدين قامت مسكت ماما من ايدها الي كانت سايحة خالص جابتها قعدتها جمبي و مسكت ايدها حطتها على زبي و بتحرك ايد ماما على زبي انا بدون تفكير مسكت راس ماما من ورا و قربت وشها و نزلت على شفايفها و هي بدأت تتجاوب معيا شفايفنا بتاكل و لسانتنا بتسلم على بعض محسيتش قد اي فضلنا في البوسة دي و بعدين نزلت على رقبتها بدات ابوسها بوسات خفيفة و بعدين اقوي و ابوس جامد و هي كانت مش معيا نزلت على بزازها اوف حلوين اوي زي الملبن في ايدك بدات الحس فيهم بدون ما المس حلماتها كنت عايز اجننها اكتر لازم تكون نيكة العمر ليها عشان متقدرش تستغني على زبي بعد كدا زي ما انا مقدرش استغني على كسها بعد انهاردة شوية و بدأت تزق دماغي على بزازها لما حطيت لساني على حلمتها خرجت منها ااااه تذوب اتشنج جسمها كانت جابت شهوتها و انا هيجت عليها و صرت بأكل بزازها اكل .كنت مش حاسس بحاجة الا ببزاز ماما الي قدامي حتى امل يلي كانت بتتنطط على زبي قومتها و مسكتهم الاتنين و طلعنا الاوضة فوق نمت على السرير و ماما فوقي في وضع69 و كسها قدامي صرت زي المجنون الحس كسها و هي امل هاريين زبي احساس شفايف ماما على زبي كنت حاجة تجنن .قلبت ماما و صار وشها لوشي و طيزها على زبي هي حطت زبي على باب كسها و انا بدون مقدمات زقيتو على طول جواها و صرت شغال حفر في كسها و وايدي و بقي مش راحم بزاز لحس و مص و امشي لساني بين بزازها و ارجع امص الحلمات و اعضهم عالخفيف و هي اهاتها عمالة تعلى اااااااه امممممم نيك امك اوووووف زبك حلو اووي يا ابني ااأاااح نيك امك كمان ااااااوف شرمط كس امك المتناكة اااااااااام ااااااااااه كلامها يهيجني اكتر و اقوي في نيكي لكسها امل الي كنا نسينها خالص كانت قاعدة بين رجلينا بتلحس بيضاتي و طيز ماما شوية و قومت ماما قاعدتها دوجي و دخلتو في طيزها مينفعش الطيز دي تعدي قدامي و منكهاش و رجعت ماما تصرخ امل راحت قدامها و ادتها كسها و يلي مصدقت ماما و نزلت عليه شوية و انا مشغول مع طيز ماما و بضربها عليها و هي تترج قدامي تجنني اكتر لحد مقدرتش اتحمل اكتر و كنت حأجيب ماما حست بيا و قلتلي هاتهم في طيزي يا حبيبي انا كمان حأجيب و دي معرفش المرة الكام الي تجيب فيها هي جابت كتير اوي ملية خرمها من لبني و هي كمان جابت ميتها معيا و انهرنا احنا اتنين على السرير امل جات علينا و نزلت تنظف زبي من لبنو و تلحس اللبن انازل من طيز ماما و بعدين جت قعدت جمبي و قالت الي لقى احبابه بقى نسي اصحابه هو انا مليش نصيب في الليلة دي دا انا الي عملت كل دا
انا ضحكت و قلتلها ؛ انتي عملتيها فيا تاني يا امل
امل ؛ ههههه قلت عشان يقدر يسد معنا احنا لتنين بس انت طلعتني برا الليلة
انا ؛ هههه دا انا اسد مع عشرة زيكم و حاوريكي دلوقتي بس الاول نأخذ دش و نصحصح كدا روحنا دش احنا التالتة و دخلنا تحت المية امل على طول نزلت على ركبها و صارت ترضع في زبي و هو ماخذش وقت كتير في ايدها و وقف زي العمود في بوقها و صارت تنيك بوقها بيه و انا كنت مشغول بشفايف ماما انا و هي كنا في عالم تاني من الرومانسية و البوس امل وقفت و قالت لماما ؛ لا المرة دي حينكني لوحدي انا سبتكم لوحدتكم المرة الاولانية و دلوقتي دوري ضحكنا كلنا و ماما قلتلها ؛ انا اصلا مينفعش اتناك تاني كسي و طيزي مش حاسة بيهم
امل ؛ ههههه ايوا كدا عشان تبطلي الشرمطة
انا مسكت امل نكتها نيكة معتبرة تحت الدش و بعدين طلعنا احنا التلاتة ملط وروحنا في النوم من التعب و احنا كدا على سرير واحد انا نايم في النص و ماما على يميني و امل على يساري ما حسيتش الا و الصبح في حاجة رطبة كدا على زبي لما فتحت عيني لقيت اجمل منظر ممكن تشوفو الصبح و انت صاحي ماما و امل* كانوا نزلين على زبي مص اوووف احساس جميل اوي اتنين جمال كل وحدة فيهم تنسيك في التانية تفتح عينيك الصبح تلاقيهم بيرضعو في زبك و هما باصين عليك كملو مص في زبي لحد ما خلوني جبت ما هو دا منظر مش ممكن تتحملو و ما تجيبش ابدا و كان الوقت اتأخر و لازم اروح الجامعة اخذت دش على السريع و لبست هدومي و نزلت الجامعة حضرت المحاضرات الصبح و بعدين رحت مع الشلة اتغذينا و كنت ملاحظ ان كره اماندا لادريان عمال يزيد و دا باين من خلال تصرفاتها معاه و كان لازم اعرف سر الحكاية بس مش وقتو انا عندي حاجات كتير اهم دلوقتي و اولهم كاثرين اول محاضرة بعد الغدا كانت عند الدكتور فيليب عدت المحاضرة عادي طبعا فيليب كان طول المحاضرة باصص عليا و الخوف باين عليه بعد ما خلصت المحاضرة كنت طالع بس فيليب طلب مني استنى عشان عايزني اول ما الكل طلع
انا ؛ اتفضل عايزني يا دكتور
فيليب ؛ اي الي انت عملتو دا ازاي تنزل الصورة كدا
انا ؛ و اي يعني محدش حيعرفك فيها انا نزلتها عشان تعرف اني مش بهزر معاك
فيليب ؛ انت عارف ان كاثرين شفاتها بس هي فاكرة ان جوليا هي الي نزلتها بعد ما اختفت
انا ؛ حلو اوي خليها كدا متفكرش فيا ابدا
فيليب ؛ طيب انت عايز مني اي
انا ؛ انت عايز تعرف انا عايز منك اي
فيليب ؛ ايوا
انا ؛ ماشي بعد عشر دقايق الاقيك في مكتبك و انا حأقلك عايز اي
سبتو و طلعت شوية و بعدين رحت على مكتبو كان مستنيني دخلت و قلتلو يقوم يقفل الباب عشان محدش يدخل علينا
و هنا ينتهي الجزء العاشر اتمنى يعجبكم و مستني ارائكم و تفاعلتكم مع القصة
انا اسف جدا على التأخير في الجزء دا انتو عارفين ان الحياة رجعت عادية هنا في تونس بعد توقف حوالي 3 شهور و صار ورايا شغل 3 شهور لازم اعوضو بأشتغل اكثر من 16 ساعة في اليوم عشان اعوض
الجزء الحادي عشر
بعد ما قفل فيليب الباب و اجى قدامي قلي اتفضل قلي عايز مني اي يا احمد انا سكت شوية و بعدين نزلت عليه بالقلم هو وقع على الارض
انا ؛ اول درس لما نكون انا و انت في مكان انت مكانك على الارض و انا تقلي يا سيدي فاهم*
فيليب ؛ حاضر يا احمد
انا ؛ يبقى مفهمتش و ضربتو بالشلوت على بطنو
فيليب ؛ اسف اسف يا سيدي
انا ؛ حلو اوي دلوقتي ابتدينا نتفاهم رحت قعدت على كرسيه و قلتلو تعالى نتكلم جيه يوقف على رجلو قلتلو ؛* قلنا اي و لا نعيد من اول
فيليب ؛ لا لا بس حأجي عندك ازاي
انا ؛ انت حتعملهم عليا و لا اي اومال لما تكون مع كاثرين بتمشي ازاي يلا بسرعة تعالى
فيليب بلش يمشي على اربع و جاي لعندي و وصل تحت رجلي
فيليب ؛ قلي انت عايز مني اي
انا ؛ انت تنفذ الي اقلك عليه و متسألش و لو قلتلك حاجة معملتهاش نذيع بقى
فيليب سكت و نزل راسو و مردش عليا
انا ؛ لما اقلك حاجة تقلي امرك يا سيدي
فيليب ؛ امرك يا سيدي
انا ؛ حلو دلوقتي اقلع هدومك كلها عايزاك ملط قدامي
فيليب ؛ نعم ! لا طبعا
انا ؛ بص دي اخر مرة تعترض و المرة الجاية اول كلمت لا تكون كل الفيديوهات اتنشرت في امريكا كلها موش في الجامعة بس اول ما أقلك حاجة تقلي امرك سيدي و تنفذ على طول
فيليب ؛ امرك سيدي و بدأ يقلع لحد ما بقى ملط قدامي و هو على الارض*
انا ؛ تعالى الجزمة اتوسخت تنزل تنظفها بلسانك مش عايز اي وسخة
طبعا هو متعود على الكلام دا مع كاثرين عشان كدا مفكرش كتير و بلش ينفذ على طول تحس بدأ يندمج قلتلو كفاية كدا قلعني الجزمة بعد مل قلعني الجزمة قولتلو يلا بوس رجل سيدك نزل يبوس رجلي بعد ما باسها حطيت رجلي على دماغو من فوق و قلتلو دا مكانك تحت رجلي يا كلب يلا دلوقتي افتح سوستة البنطلون و طلع زبي فضل باصصلي و متنح في وشي
انا ؛ اي احنا اتفقنا على اي
فيليب؛ امرك يا سيدي
و قعد فيليب قدامي على ركبو فتح سوستة البنطلون و طلع زبي انا مكنش عندي ميول للعنف و لا الي في الخشن بس كان لازم اعمل كدا عشان اضمن طاعتو ليا و بعدين لما اقولو اي حاجة ينفذ من غير ما يفكر .فيليب بعد ما طلع زبي فضل باصص عليه شوية و بعدين مد ايدو كان عايز يمسكو انا نزلت عليه بالقلم
انا ؛ هو انا قلتلك تمسكو
فيليب ؛ انا اسف يا سيدي
انا ؛ من هنا و رايح كل غلطة و أيلها عقاب و لما تعتذر تنزل تبوس رجلي و تعتذر من سيدك ماشي هو عمل زي ما قلتلو و اعتذر و دلوقتي عقاب حتاخذ عشر الاقلام على وشك و مع كل ضربة تقلي شكرا يا سيدي ماشي و بلشت اضرب فيه و هو يقلي شكرا يا سيدي
انا ؛ دلوقتي فيك تمسكو و ترضع زبي
فيليب قرب على زبي مسكو بأيدو و صار يمشيها عليه و بعدين قرب بقو و حطو على زبي اول كنت حاسس انو قرفان شوية و بلش يندمج و يرضع و لا اجدعها شرموطة مسكت تليفوني و صرت اصور فيه و هو هاري زبي لحد ما جبت على وشو نظفت زبي على وشو
انا ؛ انا عايز كاثرين
.............فيليب ؛
انا ؛ انت لو جبتلي كاثرين انا حأفسخ كل حاجة عنك انا مش عايزك انت
فيليب ؛ مقدرش كاثرين كمان ماسكة عليا حاجات لو بعتها هي حتفضحني
انا ؛ متقلقش انا لما امسك عليها حاجة حتبقى زي الخاتم في صباعي و متقدرش تعمل حاجة بس لازم تساعدني عشان اساعدك
فيليب سكت شوية و بعدين قلي ؛ انا حأقلك على حاجة محدش يعرفها عن كاثرين غيري حتى جوليا كانت بتمشيها انا من و انا صغير بحب اكون سليف من لما كنت عايش مع بابا و مراتو هي خلتني كدا و كبر معي الاحساس دا و مقدرش اعيش غير كدا اول متعرفت على كاثرين هي عرفت دا و طبعا هي خبرة في الموضوع عرفت تخليني كلبها و انا مكنتش ممانع بالعكس انا كنت مبسوط معها كاثرين كانت مرات تحب تكون هي سليف و لأني معرفش اعمل معها كدا و مكنتش عايزة تخسر صورة المرأة القوية قدام الكل كانت بتخليني اجيبلها حد نكون انا و هي سليف معاه بس لازم يكون ميعرفهاش
انا ؛ حلو اوي و هي امتى بتطلب منك كدا
فيليب ؛ هي لما تخانقت معاك كانت هايجة اوي لما انت رديت على شتيمتها مكانش في حد يتجرأ يرد عليها و طلبت مني اجيبلها حد يذلها بس الموضوع تأجل بسبب حكاية جوليا لما اختفت
انا ؛ ماشي انا حأجيب الشخص دا و اشوف مكان و انت تجيبها على انو انت الي جايبو و سيب الباقي عليا
فيليب ؛ طيب انا حأكلم كاثرين اقولها
انا ؛ لا مش دلوقتي أنا حأقولك لما يجي الوقت المناسب
و سبت فيليب و رجعت البيت كانت ماما بس الي في البيت و امل طلعت عندها مشوار اخذت دش و انا بلبس هدومي دخلت عليا ماما و كانت لابسة برا و اندر فتلة مش مداري حاجة من طيزها الحلوة اول ما شفتها زبي على طول رغم اني جبت مرتين انهاردة قربت منها و دي اول مرة نكون لوحدنا من ساعة ما اجت مشيت ايدي على وشها و نزلت بيها على شفايفها و حطيت صباعي الابهام على شفايفها و هي بلشت تمصو و تحرك لسانها عليه سحبت ايدي و اخذتها في بوسة حسيت اني رحت عالم تاني و مش داري بحاجة حواليا لا المكان و لا الزمان كل الي حاسس بيه هو طعم شفايف ماما الي صارت حبيبتي و مراتي معرفش عدى أد ايه وقت و احنا على الوضع دا سحبتها و طلعنا على السرير و عملنا احلى نيكة رومانسية و بعدين اخذت ماما في حضني و رحت في النوم صحيت الساعة ظ،ظ* بالليل كانت امل رجعت و ماما مجهزة العشا تعشينا و تكلمنا شوية و عرفت انهم حايقعدو اسبوعين هنا و انا دماغي راحت على موضوع كاثرين الي مش ممكن يصبر اسبوعين و فضلت افكر حأعمل اي لحد مالقيت فكرة و حتخليني اخذ حقي و كمان اخلي كاثرين تجي تحت رجلي زي الكلبة و قررت الصبح ابدأ التنفيذ سبت ماما و امل قلتلهم اني تعبان و عايز انام و طلعت فعلا نمت زي القتيل الصبح مرحتش الجامعة رحت لسمسار العقارات يلي جابلي البيت بتاعي دلوقتي قلتلو اني عايز فيلة حلوة اجار شهر بس تكون قريبة هنا قلي انو ما يشتغلش تأجير بس عشان خاطري حيديني فيلة من يلي عارضهم للبيع شهر هو طبعا مش عشان خاطري بس عشان فلوسي ماهو لسى لاهف مني ظ¢ظ* الف دولار من كام شهر عمولة البيت وراني كام فيلة اخترت وحدة و اداني العنوان و المفتاح و لهف بردو ظ¥ الف دولار بعد ما طلعت من عندو رحت شركة هنا معروفة اختصاصها كاميرات مراقبة اشتريت منهم ظ¤ كاميرات عالية الجودة صغيرة تشتغل بالبطارية و تسجل على كارت ميوري و تتركب بسهولة يعني اي حد يركبهم و اتفقت معاهم اني بعد اسبوعين اسلمهم شقتي عشان يركبو فيها كاميرات زي الي ركبتها في بيت مريم بس بجودة اعلى و كان لسى فاضل خطوتين في خطتي بس دول حأعملهم على النت رحت البيت الي اجرتو و ركبت الكاميرات في اوضة و عملت الخطوتين يلي ناقصين في الخطة اتصلت بفيليب و قلتلو يكلم كاثرين و يقلها انو جاب الي هي عايزاه و انهم حيتقابلو في بيتو بعد ظ¤ ايام.* فيليب فعلا كلم كاثرين و قلي انها وافقت على طول و مستنية الموعد . انا مرحتش الجامعة الاربع ايام دول فضلت اضبط الحاجات الناقصة و كمان كنت مشغول باللبوتين الي عندي في البيت انا عمري ما كنت اتخيل ان ماما تطلع شرموطة كدا دي عايزة الزب طول الوقت في كسها متشبعش من النيك ابدا و انا كمان مكنتش بشبع بجسمها عدى اربع ايام و اجى وقت اليوم الموعود بعثت مسج الصبح لفيليب انهم انهاردة تحت امري هو و كاثرين يفهمها كدا من الصبح و الى نفركش من البداية و كنت واثق ان كاثرين مش حترفض عشان هي كانت هايجة اوي و مستنية الموعد دا* و توجيهاتي حتوصلهم في مسج على تليفوناتهم اول امر بعثتو لكاثرين انها انهاردة تخرج من غير ملابس داخلية و كمان بعثتلها تلبس اي و هم جيبة سودة ضيقة و بادي ابيض و مفصل بزازها و بيبقى نصهم برا و عليه جاكت كانت دايما بتثيرني لما بشوفها لابسة البدلة دي فتخيل بقى لما تلبسهم من غير اندر و لا برا شكل طيزها و بزازها يبقو ازاي اما فيليب امرو انو يحط زب صناعي صغير في طيزو و يروح بيه الجامعة و فعلا لاتنين نفذو الي قلتهولهم و كانت اول محاضرة عند كاثرين اووف اول ما دخلت شكل طيزها و هي تتحرك ايمين و شمال هيجني و كنت عايز انزل انيكها قدام الكل بس كان لازم استمتع باليوم دا الي مستنيه من مدة كاثرين بلشت المحاضرة بعد ربع ساعة بالضبط بعثتلها مسج انها توقف تروح ناحية المدرج و في ايدها قلم و بعدين توقعو و توطي تاخذو و طيزها ناحية المدرج كنت شايفها قرت المسج الاول استغربت و صارت تتطلع حواليها بس بعدين نفذت الي قلتو اووف منظر تحفة تخيل لما دكتورة بتاعتك جسم كيرفي و لابسة جيبة ضيقة اوي من غير اندر و تفنس قدام الطلبة كدا الكل كان باصص و يتهامسو على المنظر الي قدامهم و حتى كاثرين تحس انها مستمتعة عشان طولت و هي كدا بعدين قامت و رجعت مكتبها انا كنت ناوي على حاجات تانية كتير تنفذهم بس بعد المنظر مكنتش قادر اتحكم في نفسي و قررت انتقل المرحلة التانية بعثتلها مسج انها تعمل نفسها تعبت و تسيب المحاضرة و تطلع و بعدين عملت نفس الشي مع فيليب و طلعنا احنا بردو عشان المحاضرة اتلغت لما طلعت كنت شايف كاثرين و فيليب في الجراج مع بعض اخذت عربيتي و طلعت قبلهم و قبل نا اوصل بعثتلهم مسج انهم يروحو على العنوان دا و بعثتلهم عنوان البيت يلي كنت مأجرو و بعدين بعثت مسج تاني سبت عربيتي بعيد شوية عن البيت و رحت دخلت جهزت الكاميرات و دخلت اوضة و فتحت الاب توب بتاعي و وصلني مسج من فيليب انهم قدام البيت قلتلو يدخلو البيت الباب مفتوح و يخلي كاثرين تقلع ملط على الباب و في كلبش و طوق كلاب جاهز جمب الباب تلبسهم بعدين تطلعو على اول اوضة في الطابق العلوي اما فيليب معندكش دور في يلي راح يصير الحفلة كلها على كاثرين انهاردة فيليب عمل زي ما قلتلو و اجوا طالعين بعثتلو مسج ان الكلبة ما تمشيش على رجلين فيليب فهم و نزل كاثرين على اربع زي الكلبة و صار ماسكها من سلسلة الطوق و بيسحبها وراه لحد الاوضة اول ما وصل الاوضة و فتحها كنت شايف المفاجأة في وش فيليب و الخضة في وش كاثرين الاوضة كنت جهزتها بأدوات السادية و دي كانت المفاجأة* رقم 1 و حاجة من يلي عملتهم من النت طلبت الادوات دي كانت عبارة عن خرزانات و حبال كلبشات اقفاص اسواط مجموعة كبيرة من الشمع و المشابك و دبابيس* في كمان جهاز على شكل x
تثبت فيه اي شخص ايديه فوق و رجليه تحت و فيك تدورو فيصير الرجل فوق و ايديه و راسو تحت و كمان فيك تخليه في شكل عمودي او افقي بعد ما دخل فيليب و كاثرين الاوضة قتلو انو يغمي عين كاثرين و يخليها تقعد على ركبها و يسيبها و يطلع لما طلع من عندها اجى لا عندي في الاوضة التانية قتلو انو دورو انتهى و فيه يروح و اني حأفسخ الفيديوهات بتاعو و كمان حأخلي كاثرين تفسخ اي حاجة عندها عليه بس فيليب قلي انو عايز يبقى عشان يتفرج عليها وافقت عشان كنت متأكد ان فيليب حيطلب يبقى . فضلنا قاعدين انا و فيليب حوالي نص ساعة نتفرج في كاثرين و هي قاعدة في مكانها لحد ما وصلني مسج و هنا صار دور المفاجأة رقم 2 يلي حتى فيليب الي ما عندو حتى علاقة بالموضوع اتخض اتفتح باب الاوضة يلي فيها كاثرين و دخل فيها 4 رجالة سود اقل ما يتقال عليهم عملاقة دول بقى الحاجة التانية يلي عملتها من النت دخلت على مواقع المواعدة يلي موجودة هنا كتير و اخترتهم بعناية عرضت عليهم نيكة مع مبلغ 1000 دولار كل واحد منهم و هما يلي بعثتلهم المسج اول ما طلعت من الجامعة قلتلهم يكونو هنا بعد ساعة و وصلو في وقتهم . دخلو الاوضة و كانوا ملط الاربعة عندهم ازباب حجمها مش عادي **** يكون في عونك يا كاثرين بعد ما دخلو في واحد منهم راح لكاثرين و بدون مقدمات نزل بقلم كاثرين اتخضت و وقعت في واحد تاني اجى قعدها تاني و الاول عمل نفس الحركة و ضربها بقلم اقوى من اولاني و فضلو كدا الاول يضرب و التاني يقومها كنت شايف خدودها ورمت من كثر الضرب بعدين اجو الاتنين الرجالة التانين واحد منهم مسك شمعة و شعلها و صار ينقط ميتها على جسم كاثرين كلو هي من الوجع كانت بتصرخ بقوة عشان كدا هما استعملو سدادة لبقها زي الكرة البلستك تتحط في البق و تتربط بحزام في دماغها و كمل التاني شغلو و هو مستمتع بلي عام يعملو فيها ماسبش نقطة في جسمها من غير شمع و ساب الدور لتاني الي كان ماسك سوط جلد في ايدو و صار يضرب في كاثرين على كل جسمها مع الشمع يلي على جسمها صار الالم اكبر جسمها كلو صار احمر و بتجيب دم من حتت في جسمها هنا هما عملو دايرة حوالين كاثرين و شالوا القماشة يلي مغمية عنيها لما فتحت عينيها اتخضت و جات ترجع ورا بس كانوا ماسكينها كويس راح واحد منهم بدون ما يديها فرصة تقفل بقها يلي كان مفتوح من الصدمة و دخل زبو في بقها و صار يدخل و يطلع زبو في بوقها كأنو بينيك كسها البقية كان في واحد مثبت كاثرين و الاتنين اتانين بيلعبو في بزازها و كسها و بعدين صاروا يبدلوا على بقها و البقية شغالين ضرب فيها المنظر كان يهيج اوي كنت عايز ادخل عليهم بس كدا حأفسد خطتي خاصة و انا شايف كاثرين مندمجة معاهم تحس انها مبسوطة بعد ما ناكوا كلهم بقها اجى دلوقتي الدور على كسها و طيزها فكولها الكلبش من ايدها و نام واحد منهم على الارض و خلوها تقعد على زبو الي ممكن من حجمو يطلع من بقها بس كاثرين اخذتو كلو في كسها و صارت تتنطط عليه لحد ما اجى التاني و صار يدخل زبو في طيزها و رغم حجمو الكبير بردو ما اخذش وقت كتير عشان يخش و هنا كاثرين صرخت بقوة و بعدين نزل شلال من كسها و دي معرفش المرة الكام الي جابت فيها انا خلاص كنت مش قادر كمية الاثارة عالية اوي من يلي شايفو كنت جبت كاثرين عشان تتذل بس انا شايفها مبسوطة رغم الي صاير فيها زبي كان وجعني و هو وافف على اخرو في البنطلون و فقررت اطلعو و لما فيليب شافو نط عليه و بدون مقدمات كان اكتر من نص زبي جوا بق فيليب مكنتش عايز كدا بس خبرتو في المص و كمية الاثارة الي انا فيها سبتو يكمل و كملت فرجة على كاثرين الي كانت بتتناك من كل فتحة في جسمها لحد ما كانت زي القتيل عمالين يرزعوا فيها و هي كانت زي المغمى عليها لحد ما كانوا حيجيبوا هنا قعدوها على ركبها و صاروا يجيبوا على وشها الي اتملى كمية كبيرة من اللبن و بعدين خلوها تبلعوا كلو و انا كمان كنت جبت في بق فيليب و بلع لبني كلو . هي هنا افتكرت ان خلاص الحفلة انتهت و كانت عايزة تقوم و ما شفتش غير و القلم نازل عليها من قوتو اغمى عليها لما فاقت لقت نفسها في القفص و رجعوا قفلو بقها عشان ما تعرفش تصرخ و سابوها و طلعو اخذو فلوسهم و راحوا . انا كان لازم اروح سبت فيليب معها هناك من غير ما يقلها حاجة يرميلها الاكل و يطلع روحت البيت لقيت ماما و امل من هيجاني اخذتهم و طلعت فضلت انيك فيهم حوالي 3 ساعات و نمت من التعب . الصبح رحت الجامعة حضرت كل المحاضرات طبعا ما عدى كاثرين الي مجاتش الكل كان فاكر انها مريضة و لكن محدش عارف انها عندي في البيت قاعدة في القفص من امبارح بعد ما خلصت الجامعة رحت على* البيت الي فيه كاثرين كان فيليب هناك فهمتو حيعمل اي و استنيتو يعمل الي قلتلو عليه لحد ما اجى و قلي هي جاهزة رحت عليها في الاوضة لما دخلت هي كانت قاعدة ملط على ركبها ايديها متكلبشة ورا بدون ما تبص عليا زي ما فهمها فيليب وطت على رجلي تبوسها و قلتلي خدامتك كاثرين تحت امرك يا سيدي انا وطيت و رفعت راسها و اجت عيني في عينها الخضة و الصدمة كانت شديدة عليها لدرجة انها اغمى عليها اجى فيليب ساعدني و فاوقناها و قاعدتها على الكرسي قدامي و قلتلها ؛ انا كدا اخذت حقي منك معنديش معاكي مشكلة مش حأقرب منك تاني بس لو حاولتي تأذيني او تقفي في مستقبلي و تحاولي تسقطيني مش حأرحمك و انتي شفتي انا ممكن اعمل اي انت من شوية كنتي بتبوسي رجلي انا ممكن افضحك بالفيديوهات تبعك من امبارح كلو متصور بس انا مش حأعمل كدا عشان حقي وصلني بس زي ما قلتلك المرة الجاية الانتقام مش حيكون بالسهولة دي انا حأخليك تتمني الموت و مش حتطوليه هي كانت وشها في الارض و بس عينيها فيها شلال دموع ؛ اه نسيت اقولك فيليب دا تبعي من انهاردة لو جيتي ناحيتو تاني بردو حسابك معيا انا و يلا دلوقتي سلام يا حلوة
سبتهم كدا و طلعت رغم ان زبي حينفجر على كاثرين كان نفسي ادخلو في كسها بس انا هدفي اني اذلها و انها تكون قدامي كدا و ما انيكهاش دا اهانة ليها اكثر من اني انيكها عشان هي بالنسبة ليا كلبة و متسحقش حتى انيكها رجعت البيت و مر اسبوع كنت مرحتش فيه الجامعة كل الي بعملو في اسبوع دا كنت بنيك ماما و امل و اطلع اتفسح معاهم و نلف في البلد حتى مر اسبوع و سافرت ماما و امل بس قبل ما يسفروا كنت اخذت امل على جنب و قلتلها ؛ انا عايز اسألك سؤال بس تجاوبيني بصراحة عشان لو عرفت بعدين انك كذبتي عليا حأزعل منك اوي
امل ؛ اسأل و انا حأجاوبك بس متسألش عن ابوك و امك عشان مش اعرف اجاوبك
انا ؛ لا ما لوش دخل ، ملاك اختي هي معاكم في القرف دا ؟
امل ؛ لا ملاك بعيدة عن شغل النيك دا بس في حاجات لما يجي وقتها حتعرفها عن الكل
انا ؛ حاجات اي
امل؛ لما يجي وقتها حتعرف
انا ؛ ماشي عارف انك مش حتقولي ، عشان صراحتك معايا انا مجهزلك هدية انا بعثتلك فيديو واتس شوفيه بس حطي السماعات لا تفضحينا امل شافت الفيديو و بصتلي و قالت ؛ يا ابن اي طبعا ابن البط عوام
طبعا انت مش فاهمين حاجة الفيديو الي بعثتو لامل دا فيديو سناء ام مريم و هي بتتناك هي و جوزها في بيتي الي اديتو لمريم
انا ؛ اي رأيك فيهم
امل ؛ و دول فين بقى
انا ؛ انا حأخليكي توصليلهم بس من غير الفيديو دا عشان ما يعرفوش موضوع الكاميرا الي انا حاططها حأبقى ابعثلك كل معلوماتهم لما اجى عايزها جاهزة
امل ؛ انت تأمر يا حبيبي
انا ؛ يلا دلوقتي ماما مستنية و معاد الطيارة
وصلت امل و ماما المطار و سافرو و انا رجعت لحياتي هنا اكمل طريقي لحلمي مع شوية متعة في الطريق
و هنا نوصل لنهاية الجزء الحادي عشر و الاخير في سلسلة الاولى من قصة رحلة العمر نتقابل في السلسلة الي راح احاول اجهزها في اقرب وقت