ق
قيصر ميلفات
زائر
الجزء الاول : كشف الدكتور كشف السر
عمتي ابتسام ست كبيره في أوائل الستينات كانت بعد ما أبويا وأمي ماتوا سبب أني أعيش أصلاً
ربتني مع نهى و دعاء و نورا وأخوهم الكبير أياد وكنت بشوف بيتهم بيتي بجد وبيعتبروني اخوهم
عمري ما شفت عمتي غير الست المحترمة صاحبه أجمل وش شبه القطط السيامي طيبة جدا وجميله
فوق الوصف ودايما لابسه حاجات ستراها جدا يعني بالبلدي صعب تشوف فيها الست اكتر من الأم
وكان فيه كلامها دائما لدغه حلوه بحرف الراء جميله جوزها مات وربت ولادها وأنا معاهم في البيت لغاية
ما أعتبرتهم أخواتي وبعد ما أتخرجت بعدت سنين عنهم و مع مرور الواحد بمشكلة كبيرة أضطريت
أرجع بيتي القديم و روحت أزور عمتي اللي فوجئت باللي شوفته عندها بصراحة الحال أتغير تمام
عمتي الست الكبيرة أتجوزت واحد في سني تقريباً وعملت مشاكل مع كل بناتها وأبنها لسه مش عارف
(نهى ) البنت الكبيرة ودي أتنين وتلاتين سنة سمراء بس جسمها كرباج رغم أنها متجوزة ومخلفه بس
محتفظة بحلاوتها وجوزها ياسر شغال في الكويت مع أياد أخوها مشكلتها العصبية وهي ست بيت
(دعاء ) أو دودو ودي بقى عبقرينو العيلة مهندسه كمبيوتر في شركة كبيرة ورثت حلوة عمتي بالتفصيل
جسم ناري و أي راجل يتمنى يمتعها وزيره يدفن في كسها تهيج أتخن راجل من حلاوتها و جمالها
أصغر من أختها بسنتين يعني قدي في السن مخطوبة لشاب اسمه هاني
نورا : ودي بقى دلوعه البيت لسه في تالته جامعه وحاجة اخر دلع تشوفها تقول دي ست كبيره
من الإمكانيات اللي عندها طويلة و جسم يودي القسم حاجه كده تدل أن العيلة هيبقى عندها بطل
اياد مسافر الكويت بيشتغل في شركة سياحة مع جوز نهى ياسر
عمتي أتجوزت واد كده أصغر منها تقريباً بنص عمرها أو هو فعلا عمره من عمر عيالها اسمه تامر
قعدت معاها وحسيت أنها مش مبسوطه والواد عمال يتحفلط لغاية ما كشمت في وشه قام وسلب القعدة
عرفت أنها حبته واتجوزته وخايفه من أياد يعرف وبناتها مقطعينها بسبب الدهول ده وهي تعبانه
وما بقتش مستحمله مناهدة مع البنات وسألتها عن صحتها طلبت من أشوف دكتور نساء كويس علشان
هي تعبانه وجوزها النطع مش عارف يوديها أو مش عايز مش هتفرق وطلبت مني اوديها لدكتور واروح معاها
وفعلاً خلال أيام عرفت دكتور كويس و رحت بيها وقعدت فتره تكشف وبعدها زادت زيارات لعمتي وبقت
يوم بعد يوم وبقت أربعة أيام في الأسبوع لغاية ما في يوم أتأخرت عمتي في أوضه الكشف وكانت السكرتيره
نزلت تجيب حاجات واحنا كنا أخر كشف وانا قاعد مستني بره وسمعت آهات مكتومة فلقيت نفسي بفتح
باب مكتب الدكتور وأتصدمت باللي شوفته بصراحة عمتي الست الكبيرة رافعة رجليها والدكتور حاطط
زبره في كسها وهي مستمتعة وبتقوله يخرب عقلك يا دكتور بتاعك حلو اوي بحب أجيلك تكيفني اااه
هاتهم بقى طفي ناري وبتقفش في بزازها
والدكتور بيقولها :كسك حلو زيك يا بسبوسه (اسم دلعها )
وهي ترد : كسي حلاويات يا دكتور بس أوعى يجيلك سكر يا عسل
سمعت صوت على السلم رجعت مكاني جري وقفلت الباب عليهم كانت الممرضة وعرفت ليه كانت بتروح له
أخر كشف علشان ينام معاها .... بعد ربع ساعة خرجت عمتي مبسوطه و قالت ياللا يا هيما انا خلصت
ونزلت أخدتها في العربية وطول الطريق بيجي في دماغي ازاي طب وليه كأني اول مره أشوف عمتي
أنا : صحيح و****
عمتي : اهيه هو ده اللي صحيح ؟!!!
أنا : بقول على أن دوام الحال بقى محال
عمتي : اه و**** يا واد يا هيما
أنا : اتغيرتوا كلكم يا بسبوسه
عمتي: اه عندك حق العيال بقوا وحشين معايا قوي ومحدش مقدر تعبي معاهم طول السنين اللي فاتت
أنا : معلش واديكي أهه متجوزة راجل ترتاحي معاه
عمتي : عملت حركة ببوقها وقالت : جوازة الشوم .... قعد يقول أنا عملت وسويت وطلع في الآخر كفته
أنا : يعني أيه يا بسبوسة كفته ؟
عمتي : يعني فشينك اخره كلام لكن وقت الجد بحس أنه ......
أنا : ايه اخوكي
عمتي قصعت ضحكة رهيبة : قصدك أختي ....متفرج بس ومفيش حماس خالص
أنا : بس انا ملاحظ أن صحتك أحسن من بعد ما روحتي للدكتور
عمتي : كريم ...قصدي دكتور كريم ....**** يستره بيديني علاج مريحني قوي **** يخليه ليا
أنا سكت شويه بس مقدرتش أمسك نفسي وقولت : اه زي اللي أدهولك النهارده
تقريباً فقدت النطق وبدأت تتهته : الألم اصللل بص هقولك و**** وبدأت تعيط وبحرقه وتتشحتف واتتكتمت
لغاية ما وصلت لكشك شربتها ميه و جبت لها عصير ومناديل
أنا : ما تخافيش يا بسبوسه سرك في بير بس ليه ما حكيتليش هو انا مش زي ابنك
عمتي وهي بتمسح دموعها : ووهوو حد ينفع يقول كده لأقرب الناس لييه
أنا : أنا عارف انك ست وحقك تتمتعي كام يوم في حياتك
عمتي : وياريت بفايدة أتجوزت عيل قد عيالي وقاطعتهم طلع فشنك روحت للدكتور وحصل اللي حصل
شوفتني ومش هتوديني تاني وشكلك هتفضحني وهاتك يا عياط
أنا : ومين قال كده يا بسبوسه ده حقك كست بس مشكلتك دايما انك بتفكري لبعيد من غير ما تشوفي اللي
في أيدك
عمتي : قصدك ايه يا هيما
أنا : قصدي كل خير وحطيت أيدي على فخدها
أتنفضت وكانت هتلبسني في عربيه من رد فعلها وهي بتبعد وبتقولي : بس يا واد انت عيب انت بتنيل ايه
أنا : أنا عايز اريحك وأرجع عيالك لخضنك
عمتي : ازاي يا فالح هتعمل كده
أنا : مش أنتي عايزة حد يمتعك وتطفي اللي جواكي وبناتك يبقوا حواليكي
عمتي : اه طبعا بس ازاي
أنا : بسيطة لو على المتعة أنا تحت أمرك ويبقى سر بينا و تطلقي من الخول اللي في البيت
ولما يتعبك أوي نريح بعض وانتي عيالك يبقوا جنبك ايه رايك
عمتي بتبصلي نظره ست لراجل: و**** وكبرت يا واد يا واد ده انا مربياك.. عايز .....اااااا عايز تنيكني
أنا وأنا بمسك بزازها الكبيرة : ومش هتندمي يا بسبوسة
بعدت ايدي وهي بتضحك خلتني أخطف بوسة من خدودها الوردي
أنا وأنا بسقف: ايوه كده يا بسبوسههههههههه
قصعت ضحكة وهي بتقول : بس يا واد ده انا امك عيب عليك
أنا : فكري و مش هتندمي يا بسبس
وصلنا البيت تاني و بعد حوالي يومين دبت خناقه مع جوزها الخول وصممت على الطلاق واتطلقت منه
ووصلتها البيت ودخلت الشقة معاها دخلت الاول وانا وراها وقفلت الباب برجلي وحضنتها من ظهرها
أنا : حلاوتك يا بسبس وبوس في رقبتها ولفيت وشها أبوس شفايفها الكريز وهي متجاوبة معايا أوي
ونزل امسك كسها وهي بتشوف حجم زبري من بره
عمتي : ولا استنى لما نغير همومنا طيب
دخلت قلعت همومها وجهزت لي زي العرايس لابسه بيبي دول قصير شفاف وندهت عليا دخلت لها
قعدنا نبوس ونحضن واقفش لها وتمسك زبري من بره الشورت
عمتى : شكل بتاعك كبير زي بتاع ابوك ياولا
أنا : ايه ده وانتي جربتيه
عمتي : هيهي طبعاً ده ابوك لما كنت في الجامعة كان على طول بينيكني في طيزي
ده دي وهي بتخبط على طيزها ياما دخلها أزبار انت فاكرها من القاعدة لا يا ولا ده من كتر الركاب كانت بالنفر
أنا : اموت فيكي انت يا رمز السفالة
قعدت قدامي وفتحت رجليها علشان توريني كسها وقالت: ياللا وريني هتمتعني إزاي عايزاك تنسى اني عمتك
أو امك أنا مراتك
نزلت العب في كسها بأيدي واهيجه وهي احححح ولا ااااه مممممم يا بن المتناكة ماتعبنيش وتدفس رأسي في كسها
اااااه ريح كس امك التعبان يا عرص امك بتتناك من الدكتور علشان كسها عطشان للنيك يا خول ااااه وحابت شهوتها
وشربتها قعدت ابوس والعب في كسها الغرقان عسل و قمت خرجت بتاعي اللي واقف زي الأسد
عمتي : ولا يخربيت امك ده ايه ده كله ده أكبر زبر اشوفه في حياتي ده ابوك و ابو العيال ميجوش فيه حاجه
تعالي يا عرص امصه زبرك الكبير ده ونزلت تمص فيه مص عالي جدا
أنا : مصي يا بسبوسة
عمتي : قولي مصي لي يا لبوه علشان انا لبوه بحب اتناك منك امك لبوه وعايزاك تدخله كسها نيمتني على السرير
ونزلت بكسها الكبير على زبري
عمتي : اااااه عمود يا ابن اللبوه زبرك عمود يخربيت امك هتشق كسي يا عرص وتقفش في بزازها الكبيرة
لعبه نيكني يا عرص ريح امك اللبوه امك شرمووووووطة ااااااه نيكني وعملت معاها كذا وضع بصراحة
كانت في كل وضع بتهيجني اكتر لغاية ما هجيب
عمتي : حط لبنك في كسي الوردي علشان يبقى بسبوسه بالقشطه هيهي
وفعلاً غرقت كسها الكبير بلبني
عمتي : يابن الايه لا صحيح كيفتني يا ولا فكرتني بابوك كان زوبره جامد بس مش كبير كده بس انت بتنيك حلو اوي
أنا : يعني متعتك يا بسبس
عمتي ايه ده هو كده خلاص انا لسه ما شبعتش نيك بقولك أنا مره متناكة وشبقه عارف يعني إيه يعني لازم
اتهد نياكة مش هسيبك ومسكت زبري مص وكأنها بتاكله اكل وتحطه بين بزازها الكبيرة وهي بنقول
عمتي: قوم مش هسيبك غير لما استكفى
وقام زبري رحت حادفها قدامي
عمتى : ايوه كده حسسني انك نفسك فيا وفي جسمي ياولا امك عروستك قطعها بزبرك
دخلته في طيزها
قالت :اااااااه يا جامد انت زبرك حلو يا هيما متطلعوش من طيزي
يمكن ده يكون الزبر رقم ميه اللي ادخله طيزي ااااه كمان يا واد امك اللبوه عايزاك تجيبهم في طيزها
وجبتهم في طيزها الكبيرة و قضينا مع بعض نياكة للصبح
وكلمت بناتها تفرحهم أنها اتطلقت من الخول طلقيها بس ماقلتش أن زبري جوه كسها واني بقيت جوز عمتي الجديد
الجزء الثاني محتاج مساعده يا هيما
عدت الايام وانا بتمتع بلحم عمتي وحلاوتها و جمالها و في يوم من الأيام كنت عندها وزي العادة
كنت عايز أنام معاها ولسه داخلين الاوضة وانا زبري باين في بنطلون البيت
خبط الباب بشكل يخوف كان البيت بيتهد
كانت نهى بنت عمتي دخلت وزقتنا وهي منهارة من العياط وبتقولها انتي السبب هتخربي بيتي
ودخلت الاوضة وقفلت جينا نخش ليها طردتنا شر طرده
دخلت عمتي ابتسام بعدها ورجعت بيها لأوضتي وكان وشها مبسوط
نهى : أنا اسفه يا هيما انا كنت في مشكلة مع ياسر جوزي بس ماما قالت انك حليتها لي
أنا : أنا ازاي ؟!!!!!
ابتسام وهي بتغمزلي : اااه يا هيما مش انت السبب في أني أطلق من من الزفت اللي أتجوزته
أنا : ااااااااه صح صح ساعة ما قولت لك أننا بنحبك وعايزن نريحك صح
ابتسام : ياااااه يا ريت أرتاح أااااقصدي راحتي في راحتكم أنتم يا حبايب قلبي
نهى : أصل ياسر جوزي قالي أنه لو ماما ما أتطلقتش هيطلقني ويعرف أياد و يتجوز واحد تانيه ويطلقني
أنا : ولا يهمك يا نهنه كله تحت السيطرة خلاص
قمنا نتعشى وبعدها دخلت نهى تعمل شاي وانا دخلت المطبخ و من غير ما اقصد حكيت في طيزها
وزبري كان واقف وهي ضحكت وأتنفضت
نهى: معلش أنا خارجة أهه وهي بتضرب بطرف عينها عليه
بعدها دخلت الاوضة أنام وعلى الفجر قمت اشرب وروحت أعمل حمام وكان زبري مش راضي ينام
لانه كان في أستعاد لنيكة مع عمتي روحت عند باب الحمام لقيته موارب بسيط جدا وسمعت أهات مكتومة
افتكرتها عمتى بتريح نفسها وانا زيي كانت تعبانه ومستعدة لنيكة من ابن أخوها
المفاجأة لما خرجت كانت نهى
نهى : معلش يا هيما انا بطني وجعتني خش أنا خلصت
وحسيت أنها مش على بعضها و بتحاول تحك طيزها فيا قال يعني مش عارفه تعدي وفعلاً حكت فيا
وضحكت وهي بتبص عليه وبتقول : تصبح على خير يا هيما
مجاليش نوم كنت بفكر في نهى وفي لحمها الطري زي عمتي
صحيت كانت عمتي نزلت تجيب حاجات للبيت وقعدت أفطر مع نهى واللي على غير العادة كانت بتتمرقع
وازيك ونمت كويس و أجيب لك لبن كمان و تعملي سندوتشات وتتكلم بمحن لغاية ما هجت جامد
خلصت وقمت وانا بداري زبري وهي بتضحك دخلت على أوضتي وقفلت الباب ورايا
وطلعت زبري اللي كان متر مش راضي يقف
وببص ناحية الباب لقيته موارب و نهى رافعه الجلابيه وبتلعب في كسها وبزازها
أنا أتنفضت
نهى دخلت :ايه مش عايز مساعده يا هيما ( وايدها رايحه على زبري تمسكه )
يالللهوي كل ده بتاعك لواحدك يخرب عقلك
أنا : عجبك يا نهى
نزلت تمص فيه وقالت : حلو اوي ممكن تسيبهولي امصه
أنا : اعتبريه زبر ياسر جوزك
نهى : ياسر وعملت حركة ببوقها كته ستين نيله ده صابعك الصغير اكبر من بتاعه
أنا : أصيله يا نهنه
نهى وهي بتقصع الضحكة : اوي اوي يا هيما هيهي ومسكت زبري تمصه وهي بتقول
يخرب بيت حلاوة بتاعك ده كبير قوي يا واد ونازله مص فيه
قولت لها هجيب يا نونو
قالت : وانا عطشانه يا قلبي وخدت زبري في بقها لغاية ما جبتهم في بقها
قامت بعدها وقلعت وبقت ملط
أنا : انتي ناويه على ايه يا نهى ماتتهوريش يا مزه
نهى : أهدى ....أهدى أزاي ده أنا ست اخر مره نامت مع جوزها كانت من سنه ونص
يعني من الاخر بتاعي قايده فيه نار وعايزة خرطوم دكر يطفيها
أنا : ده شكله تعبك أوي يا نهنه
نامت على السرير قدامي وهي فاشخة رجليها وقالت : اوي اوي يا هيما حتى دوق
ونزلت الحس واكل كسها الاسمر الجميل وهي هتموت من الهيجان وبتدفس رأسي في كسها أكتر
نهى : احيه كمان كله قطعه ابن الوسخة اللي حارقني ده نار قايدة فيه يا هيما ريحني ااااه
طلع سلاحك بقى وريحه يا ولا مش قادرة بتبوس وتحضن فيا وانا بدأت برأس زبري
نهى : ااااااااه امممم يا اهلا بالحبايب بتاعي بيرحب بيك وبيتمنى ليك نيكه ممتعه احححححح
كمان نيكني اجمد اااااااه كمان يا هيما سلاحك جامد قوي ااااه كتكوتي كان نفسه في كده من زمان
جيت أجيب قالت : في كتكوتي
أنا : يا بت انتي متجوزه
نهى : عيب عليك انا عامله حسابي أنك هتنام معايا من ساعة المطبخ لما كان واقف زي الأسد
جبتهم في كسها وهي بنقول: اااااه نار يا سيد الرجالة اهو بتاعك ده لو كنت جوزي كنت خليتك تنام معايا
كل يوم مش هرحمك
أنا : **** ده انتي تعابنة اوي اوي يا نهنه .وانا ببوسها والعب في كسها الغرقان بلبني
نهى : اااااه بلاش من تحت كده لحسن يتعب ما صدقت أنه اتهد
أنا : لا ده انتي كان جوزك اخره مره
نهى : ايه عايز تاني يخرب عقلك أنا لسه فيك حيل
أنا : مجربتيش انتي من ورا
نهى : لا خالص كانت مره صاحبتي نرمين نامت وعملت من ورا مع واحد غير جوزها بس بتقول أنه بيوجع
أنا :بس ممتع
نهى : ايه ده انت عملت لست من ورا قبل كده
أنا : ايه نفسك تتركبي
نهى هزت رأسها باه
نزلت طيزها قدام زبري ودهنته ودخلته براحه صرخت في الأول وبعدها بقيت متعودة
بتقول ااااااااه يخرب بيتك حاسة اني هموت وقلبي هيقف حرام عليك براحه انا زي اختك
اااااه جامد قوي ومش عايزك تخرجه خليه جوه
جبتهم بعد مده في طيزها وريحت جنبها وأحنا بنبوس بعض وبقفش في بزازها
نهى : يابن الايه يا صايع ده انت اللي هتتججوزك هتتمتع ايه الأداء ده كله
أنا : انتي زي أختي و ما يصحش أشوف حاجة تعباكي ومريحكيش
نهى : اختك وحد يعمل في أخته كده يا واد ده انت مالكش حل من هنا ورايح انت بتاعي في غياب ياسر
أنا : بصراحة انتي جامدة فشخ و عايز انام معاكي كل ما تيجي هنا
نهى : بس ماما هنعمل ايه معاها
أنا : ما تخافيش يا قلبي امك اتطلقت من جوزها علشان داقت اللي نفس السلاح اللي كان جواكي
شهقت شهقة كبيرة
دخلت علينا ابتسام وهي بتغمزلها وقالت : بس ايه رايك يا نهى
نهى : انتوا بجد عملتي معاه كده
ابتسام : أههه انتي اههه ما تستحملتيش حكة وده ابن اخويا يعني يسترني بزبره ويبقى سر محدش يعرفه
وانتي لما ياسر يعطل عندك جوز امك اهه يمتعك يا لبوه
نهى : بس بصراحه عندك حق يا ماما زبر في بيتنا يمنعنا ويبقى سر بينا ههههههههه
الجزء الثالث الكاميرا الخفيه
دخلت نهى نهر العشق بيني وبين عمتي وبقى بينا سر محدش يعرفه وبعد مده كانت دعاء مسافرة
تبع الشركة في مؤتمر بره مصر رجعت والكل كان في أستقبالها وزي ما قولت أنها ورثت جمال عمتي
فرس أصيل حلم أي زبر ينام مع الجسم ده فاردة شعرها الطويل ولابسة نظارة نظر قمر بنت اللبوه
بعد الترحيب دخلت أوضتها وتاني يوم خرجت وهي مكشره في وش الكل وبتتعامل بشكل واحدة
قرفانه مننا كلنا وبدون سبب مفيش كلام معايا وبتقفش على أمها ومش بتغبر أختها نهى نهائي
وشبطوا في بعض قالت دعاء كلمة الكل عداها بس انا قولت الكلمة دي وراها مصيبة وهي بتعزق
دعاء : دي هتعمل نظيفه عليا
الكلمة دخلت ترن في وداني ..... قصدها ايه وهي عرفت ايه وازاي !؟؟؟الموضوع يقلق والقلبة اللي
على الصبح دي مش طبيعيه كنت ساعتها لا بس هدوم نزول جريت انزل وراها وحاولت أهديها
في وسط الكلام قالت : اهم عندك يا ابراهيم أشبع بيهم **** يعينك
الكلام يبان عادي بس فيه حاجات مش مريحاني
كملت وراها ومشيت لغاية ما راحت الشركة قعدت أستناها بره لغاية ما خلصت
نزلت وركبت مع واحدة العربية قولت أكيد صاحبتها ركبت عربيتي ووراهم وصلوا لمكان كان هناك
ولدين قعدوا معاهم ساعة وبعدها خرجوا كان الولد اللي خرج مع دعاء خطيبها كل الموضوع يبان
طبيعي بس حاجه جوايا قالت اشوفهم رايحين على فين كنت متوقع أنه يوصلها البيت بس لقيتهم
طالعين على شقة في حته تانيه و طلعوا قعدوا بتاع ساعتين ونزلوا وكانت دعاء مبسوطه وبتضحك
سألت البواب بعد ما مشيو قالي دول عرسان جداد لسه متجوزين من شهر
شهر دي كانت قايله لأمها أنها مسافرة تبع الشركة ااااااااه ده أكيد شهر عسل يا دودو
رجعت وراهم على البيت وأنا مش مصدق وأستنيت لما طلعت
وبعد شوية طلعت وراها و دي من ساعة ما دخلت أستلمتني
أهلاً براجل البيت تعالى خش يا ابراهيم بيه بيتك ومطرحك يا بيه احنا تحت أمرك
وأنا ساكت ومش عايز أدخل في خناقة معاها دخلت أوضتي
جت لي نهى تقولي قوم أتغدى سمعت صوت دعاء من بره بتضحك وتقول اه لحسن انت بتعمل مجهود
قولت لنهى أني هنام علشان تعبان
ونمت وصحيت على بليل قعدت أعمل شوية حاجات ليا وهي مش مريحه مخها بتلقيح كلام
نزلت من البيت علشان ما يفلتش الكلام مني واهبدها بأي حاجة في دماغها
رجعت على آخر الليل لقيتهم لسه صاحيين وبتفقوا يتفرجوا على فيلم خطفت منهم دعاء الريموت
دعاء : بس انتي وهي هفرجكم على حاجه أجمد أستنوا
وفعلاً فتحت فلاشه واصلة بالشاشة وفتحت فديو كنت بنيك خالتي اللي لما شافت الفديو لطمت
ابتسام : يالاهوي يا فضختي إيه ده يامصبتي السوداء وعياااااط وصويت
كانت نهى هتقوم نادت لها دعاء : رايحة فين يا كبيرة ده دورك لسه مجاش وحولت على فيلم نهى معايا
وبعدها نهى أنهارات عياط وصويت
وأنا قاعد ثابت مفيش حاجه
دعاء : ايه ساكت يعني خليتهم في الوساخة وخلعت يا هيما
أنا :مستني لما تخلصي
دعاء : ياااااه ده انت قلبك قاعد ولا يهمك من حاجة
أنا : أنا راجل وأمك واختك أكتر ناس يتأكدوا كلامي
دعاء : حد يعمل كده مع الست اللي ربته لكن العيب مش عليك العيب على الست الكبيرة اللي خرقت
ووصلتك تنام مع واحدة زي أختك صح يا نهى
أنا : شكلك السفر غيرك بس للأحسن و الا للي شايفه ده
دعاء : انت شايف ايه يا نجم
أنا : أنا شايف أنك تهدي شوية يا دعاء ولا أقول يا مدام دعاء
أبتسام : ايه مدام مين دي اللي مدام
دعاء قعدت على الكنبة من الصدمة مش بتنطق
أنا : اقولهم كنت قضيتي شهر العسل فين ومع مين و**** اعلم اتجوزتم ولا لأ وعامله فيها الكاميرا الخفيه
الكل بيعيط وواخد جنب قمت دخلت الاوضة وابتسام جت تقعد معايا تسألني هنعمل ايه
قولت أن مفيش حل غير أنها تطلق منه لو أتجوزته طالما وافقت تتجوزه في السر
وفعلاً بعد مشادات كلامية و زعل بيني وبينها وكلام عمتي في أجنبها وكلامها لعمتي بأنها خاطية
ونومها معايا وجدال استمر كتير جه لينا هاني خطيب دعاء وقعدنا وأتفقنا يعيشوا معانا
بس الشرط المهم أنه مهما شاف في البيت ما لوش أنه يتكلم واني عندهم راجل البيت انام مع ابتسام
انام مع نهى هما مالهمش غير الاوضة وكويس أننا ساكتين على اللي عملوه
والامن استتب والكل فاهم وساكت أنا مع نهى وابتسام و هاني مع مراته دعاء
لدرجة أننا عملنا جدول وبقيت كل يوم ادخل مع اللي عليها الدور وهاني مع مراته وواحدة تريح في
اوضة لواحدها
وفي يوم كنت مع عمتي وبعد ماتش نيك روعه خرجت أشرب ميه
كانت نهى و دعاء قاعدين وسمعتهم
دعاء : بصراحة أنا بحسدك يوم بعد يوم هيما بيمتعكم إنما أنا يا حصره عليا آخره يوم الخميس
نهى ضحكت وقالت : ما صحيح انتي شوفتي بيعمل ايه في الفيديوهات الواد جامد اوي زمانة امك بتدلع
على بتاعه اسكتي لحسن الكوكو يجيب ميه غيري الموضوع
ياريته كان نام معايا انا يابختك انتي وامك
رجعت ناحية أوضتي لقيت هاني واقف بيتفرج على لحم عمتي ابتسام ومخرج زبره يلعب فيه
قفشته كان هيقطع الخلف
أنا : انت بتعمل ايه يا زفت
لم هدومه وقالي بصراحة مقدرتش انت بتقدر عليها ازاي اللبوه اللي معاك دي
أنا : ايه نفسك في الحته دي
هاني : بصراحة اوي اوي وبنتها طالعه شرمووووووطة مهما انيكها مفيش حاجه بتكيفها
أنا : طيب نعمل حفله ونبدل
هاني : ايه ده بجد طيب و ابتسام هتوافق
أنا : المهم انت توافق انام مع مراتك دعاء
هاني : يا عم انت نكت الست اللي في مقام امك واختك نهى جت على اختك دعاء
أنا : على رأيك ده بيت كله شراميط
هاني : خلاص انا هروح اتكلم مع دعاء وكده كده نهى مسافرة بكره
وفعلاً كلم هاني دعاء وانا وابتسام كنا قاعدين في الاوضة انا لابس شورت بس
و ابتسام متشيكة ولابسه روب تحته أندر وبراه
دخلت دعاء بالبراه و الأندر و هاني بالبوكسر وكل واحد خد اللي يخصه
بدأت ابوس وأسيح دعاء اللي حطت أيدها على زبري من بره و عضت على شفتها
ونزلتها وخرجت زبري قدامها قالت : احيه ده بتاعك كبير جداً
دعاء : شايف الازبار اللي تفرح
هاني : امك لبوه اوي يا شرمووووووطة كل ده صدر يا احبه
ابتسام : ده مطلع اجيال يا خول طلع زبرك عايزك تنيكني اكتر من اللبوه دودو
نزلت دعاء و أمها يمصوا زبري أنا وهاني وهاني مبسوط بس جاب بسرعة
ابتسام : ايه ده هو احنا لحقنا
هاني : مش قادر انتي بتمصي بشرمطة عاليه اوي يا بسبس
ابتسام طيب تعالى دخله في كسي
كنت بعض وامص والحس كس دعاء اللي كانت هتموت من الهيجان احححححح وبتقفش في بزازها الكبيرة
اههه كمان جوزي العرص مش بيهيجني كده انا لبوتك يا سبع السباع ياللا حطه حطه كله
دخلته في كسها شهقت وقالت وااااوووو كله يا هيما مش قادرة بياكلني ااااه كسي مولع
انت بتنيك احسن من جوزي اااااااه ارحم كسي براحه عليا انا مش قد المنشار ده كله ااااه
وجبنا سوا مع دودو في كسها
وكانت ابتسام كسها بيخر لبن هاني
قامت ابتسام وسابت دعاء تتمتع شوية ركبت طيز دعاء وهي بتمص لجوزها وبعدها دخلته كسها وجوزها
ركب طيزها ونكتها مع هاني كتير غرق طيزها وسابني وطلع بره و مراته بتتنطط على زبري وتصوت من
المتعة لغاية ما هجيب خرجته ونزلتهم في طيزها زي ما هي عايزة وريحنا شويه وبعدها
خرجنا لقيت هاني بينيك عمتي على الكنبة بتاعت الصالون في كسها
زبري وقف من المنظر خرجت بتاع هاني من كسها ومسكت زبري وقالت تعالى انت نيك كسي ياواد
وانت اركب طيزي قدامك اهيه
دعاء ضحكت وقالت : صحيح أنا لبوه بس انتي احبه كبيرة يا مس ابتسام معلمة الأجيال
الجزء الرابع الجيل الجديد طلع عفريت
الحكاية بقت معروفة والسر كل يوم حد بينضم ليه عمتي وبناتها نهى ودعاء ولحمهم اللي المفروض
احافظ عليه فأستمتعت بيه وبقيت راجل البيت حرفيا الكلمة اللي أقولها تتسمع ومفيش بعدها كلام
في يوم من الأيام رجعت فيه نورا بعد ما كانت زعلانه من جواز أمها أبتسام كانت قاعدة عند واحدة
صحبتها طول الفترة دي رجعت وهي فرحانه أن أمها أخيرا عقلت ...ماتعرفش أنها وأخواتها بقوا
مجرد حريم ليا ...المهم بعد عشر ايام من رجوعها كان عيد ميلادها وكانت عايزة تعمل حفله في البيت
وكانوا بنات بس .... ابتسام كانت رافضة بس أنا أقنعتها أن عادي ومفيش مشكله وتصلحي علاقتك مع
نورا أو نوني زي ما بندلعها كانت حفلة وصاحبتها حلوين زيها منهم بنت جامده اوي أسمها ميادة
حاجة قشطة بالعسل بيضاء جدا وقمر جدا جدا جدا كانت بتبص ليا كتير وجبت معاها كلام وخدت رقم
تليفونها وبقينا نتكلم بعدها وطلعت بنوته شقيه اوي اوي ...وفي يوم كنت بره ونهى كلمتني تعالي بسرعة
روحت كانت نورا قاعدة بتعيط سألت مالها قالوا أن فيه مصيبة سوداء ...يا جماعه فيه أيه محدش بيرد
خدت نورا في أوضة أمها وقعدت أهديها لغاية ما حكت ليا
أنا : يا بت حصل ايه فهميني
نورا : ممممفبش
أنا : هو أيه اللي مفيش
نورا : بعياط هستيري ....أنا أتفضحت يا هيما خلاص ... وعياااااط
أنا : ليييه حصل ايه
نورا : يا هيما فيه واحد أنا بحبه ويعنييي
أنا : ايه حصل بينكم حاجه
هزت راسها باه
أنا بعصبية مكتومة : مممممم ها وبعدين يا نورا
نورا واحدة صاحبتي كانت حاطة لينا كاميرا و صورتنا وحبيبي قالي ماليش دعوة كانت ليلة وخلاص
انا :ااممممم وانتي طبعاً لبستي في الآخر ...مين صاحبتك دي ؟
نورا وهي بتمسح دموعها : فاكر البنت التختوة اللي جت عيد ميلادي البت البيضاء اوي دي
أنا : قصدك مياده
نورا : ايوه هي بنت الكلب دي
قولت لها : بس بس خلاص انا هتصرف ما تشليش هم أنا هظبطلك أمها بس تعملي اللي هقولك عليه
نورا : حاضر
أنا : كلميها قوليلها اللي عوزاه هتاخده بس تجيلك البيت وخلي امك وأخواتك ينزلوا
وفعلاً حصل و ووصلت ميادة وقعدت معاها ومع نورا
وشويه وشدوا في الكلام نزلت نورا لأمها وأخواتها وانا بقولها سيبني أنا هتفق مع مياده
مياده : لا لازم تكون قاعدة نورا
أنا : العرض اللي هقوله لازم يبقى قدامك لواحدك
مياده باستغراب : ليه يعني عادي هي نورا بالطرحة دي ليها فيلم هينزل يكسر الدنيا
أنا : معلش خليها عليكي انتي الكسبانة
وفعلاً نزلت نورا
وقعدت مع مياده بنت ***** نص **** اللي هو نص شعرها باين و ميكب اوفر
طياز مش طيز بس كبيرة اوي وبزازها كور ولبانة وبياض قشطة حلوة بس شمال
أنا : عايز أسألك سؤال ايه خلاكي تعملي كده ؟
مياده : ملكش دعوة انت ها هتدفع كام
أنا : و**** أنا خايف انتي اللي تدفعي
ميادة : ليه هو انا اللي كنت نايمة مع واحد ومتصورة
أنا : انتي عايزه أيه يا بت بتعملي كده ليه دي صاحبتك وانتي بتحبيها
مياده بعصبية : لا مش بحب حد ....دي خدت مني حبيبي و خليته مش هيتجوزني
كانت لازم تدفع التمن الشرموطة دي
أنا : ايه هو قلبك انتي كمان يا بت
ميادة : شكلك معندكش حاجة تقولها أنا ماشيه
أنا مسكتها جامد من أيدها : بت انتي كان نفسك تبقي مكانها وحد ينام معاكي
مياده وهي بتحاول تفك أيدها : أيدي سيب ايدي انت بتقول ايه
أنا بقول : أن جتلك الفرصة يا حماره ورحت زنقتها في الحيطة وخدت من شفايفها احلى بوسه
في الأول قعدت ترفص لغاية ما اديتها قلمين و هجمت عليها بوس وقلعتها هدومها
وبدات احسس لها والعب في كسها وبزازها وهي بدأت تسيح
نهى : بلاش علشان خاطري مش هعمل حاجه لنورا بس سيبني
وانا مش هنا جسمها ابن متناكة يهيج دوله وردة بنت شرمووووووطة
وبعد فرهضة : قالت : حرام عليك انا تعبت خلاص كفاية بقى ابوس ايدك
أنا : يا بت انتي هتومتي وتتناكي يا لبوه وبوس لغاية ما بدأت تسيب نفسها
نزلت بيها على الأرض وراحت في دنيا تانيه كانت عريانة من فوق نزلت ليها الجيبة والاندر
وبقت ملط نزلت أكل كسها الوردي القشطة لغاية ما جاب عسله كله في بوقي
وهي : اهههه اممم ااااه كمان يا ابيه بياكلني قوي كتكوتي تعبان ريحه دخل بتاعك كتكوتي مولع
أنا : اهه تعالي مصي يا لبوه
مياده : ايه ده ده كبير قوي يا ااااه نورا كانت فرحانه ببتاع حازم احا عليك بتاعك كبير وحلو
وقعدت تمص فيه وبتلعب في كسها وراحت مساكه مدخلاه كسها وهي بنقول ممممم يالا نيكني
ونكت كسها بصراحة كسها خطير ونزلت فيها نيك ما رحمتهاش و بوس وتقفيش في بزازها الكبيرة
واضربها على طيزها وعملت معاها وضع الفارسة والكلبة من الاخر متعتها وهديت كسها حرفيا
قولت لها هجيب قالت على صدري بدلع منها خلاني اغرقها لبن وهي فرحانه
مياده : ااااااامممم **** حلوه قوي يا واد انت يا جامد لا لا ده انت طلعت جامد قوي يا ابيه
أنا : ايه أتبسطي يا لبوه
مياده : اممم اوي اوي يا ابيه بس انا لسه هايجة بصراحة لسه عايزة كمان
قعدت العب في خرمها وابله
مياده : ايه هتعمل ايه
دهنت زبري كريم ودخلت راسه في طيزها
مياده صوتت : ااااااااا ايه ده مش بحب كده تعورني
أنا وأنا بمسك رقبتها نحيتي : أتمتعي يا لبوه. من سكات
مياده : حاضر بس براحه بتاعك كبير قوي و**** وبتعيط
لغاية ما دخلته في طيزها الكبيرة ونكتها شوية حلوين وهي اللي بقت تطلب اني مطلعوش من طيزها
اه كمان يا ابيه ايه طيزي مش عجباك اااااااه يا جامد انت بتاعك هيشقني حرام عليك انا لحم ودم
لغاية ما جبتهم جوا طيزها وهي اتهمدت قدامي على الأرض
مياده : انت ايه اللي عملته ده ....ده انا زي أختك الصغيرة
أنا : وانا أخواتي كلهم شراميط وبنيكهم يا لبوه فيه اعتراض
مياده : هو احنا قولنا حاجة أصل بتاعك صعب قوي بس لذيذ بيمتع بس بيوجعني
قمنا ناخد دش أنا وهي مع بعضها و عملت معاها واحد في الحمام
وبعدها نزلت ورجعت ابتسام ومعاها البنات وخصوصا نورا اللي ماكانتش فاهمه ايه اللي حصل
لان ميادة كلمتها وقالت إنها مش هتعمل حاجه بالفيديو وهتديهولها لأن عرضي ليها لايقدر بثمن
الجزء الخامس والأخير وربما لفترة كبيرة ولنا عودة
اركبني يا ابيه
بعد ما أتمتعت بجسم ميادة كانت نورا بنت عمتي هتموت وتعرف أزاي خليت ميادة ازاي ترجع الفديو
و مع ضحك أبتسام ونهى ودعاء كانت زعلت بجد مننا وأتقمصت ومبتكلمش حد خالص نهائي لأن كل
ما كانت تسأل كان الرد لما تكبري نقولك حتى من صاحبتها ميادة اللي كانت تبصلي وتضحك قووووي
وفي يوم من الأيام كنت مسافر أنا وعمتي ابتسام و نورا بنتفسح وكدا و عمتي راحت تشتري حاجات
من المول وقعدت مع نورا وكالعادة ساكتة مش بتتكلم بدأت أنكشها مالك يا قمر ساكت ليه يا مزة
نورا : مش بكلمك أصلا (بدلع حلو ) يا ابيه
أنا : اه منك طيب بصي نتفق أنا وانتي انتي مش بتكلمني ليه مشكله وخلصت
نورا : ايوه خلصت بس لا زم أعرف حليتها ازاي لان لو اللي في دماغي صح ....بس أزاي؟!!
يوووه خلاص ماتتكلمش معايا يا ابيه
أنا :خلاص أنا هقولك الي حصل بس بس بطريقه غير مباشره
نورا : ازاي يعني يا ابيه
أنا : فيه فلاشه في درج المكتب في البيت روحي خديها واتفرجي عليها بس ابقى وطي الصوت
ويستحسن تبقى لواحدك
نورا : ليه ها ليه ليه والنبي والنبي يا ابيه
أنا : لما تكبري أقولك يا مزه
زعلت مني لغاية ما رجعنا البيت و دخلنا نستريح و قبل الفجر كنت خارج أشرب ميه لقيتها خارجة
بتتسحب للمكتب وبتاخد الفلاشه ضحكت ودخلت أكمل نوم
تاني يوم لقيتها مش نورا اللي أعرفها خالص كأن أول مره أشوفها لابسه بنطلون برمودا ولحم أبيض
وبلوزه صدرها مفتوح و سايبه شعرها و بتدلع عليا بزيادة أنا فاهم بس الكل بيسأل نفسه مالها نورا
رغم أن سنها صغير بس أمكانيتها تهد اجدع زبر
عدى يومين تلاته وهي بالبلدي بتتعولق جامد
وفي يوم كانت بتتشاكل مع أمها وقالت لها أجيب لك أبن اخوكي يهديه يا وليه ولا يكون مع بناتك
أوبا نسيت أن الفلاشة فيها أقلامي مع عمتي وبناتها بالكاميرات اللي حطيتها دعاء
وبالليل كانت ميادة وكانت مع نورا في أوضتها وضحك بصوت عالي خارج من أوضتهم
ومع خروج ميادة من الاوضة شاورتلي تعالى روحت لقيتها بتوشوشني وبتقول ماتقفلش باب الاوضة
وانت نايم و أشتغل نورا البت حيحانه اوي
وفعلاً ساعة النوم سيبت الباب و تعمدت انام عريان من فوق ولابس شورت بس
وعلى الساعه تلاته سمعت الباب بيتفتح براحه عملت نفسي نايم
شويه وقت ولقيت أيد بتتمد على الشورت و محدده هدفها زبري تجسه وتحسس عليه
عملت نفسي بتقلب بعدت أيدها عني وشويه ورجعت على زبري تاني والمره دي بتخرجه من الشورت
قولت أجاريها لما نشوف هتعمل ايه
نزلت تحطه في بوقها وتنص براحة
قمت بسرعة فتحت النور وبزعق ايه بتعملي ايه يا بت انتي اتجننتي يا مفعوصة انتي
أتخضت ولمت نفسها وقالت : ششششش خلاص يا ابيه والنبي ما تفضحنيش وطي صوتك
دخلت زبري في الشورت ووطيت صوتي
أنا : بت يا نورا أنتي أتجننتي انتي كنتي بتعملي ايه يا بت ده انتي لسه خارجه من البيضة
نورا : معرفش أنا عملت كدا أزاي أنا آسفة ما تقولش لماما بس
أنا : عملتي كده ليه طيب
نورا بكسوف : أصلللللل أنا اتفرجت على الافلام بتاعتك انت و ماما ودعاء و نهى وبصراحه من ساعة ما
اتفرجت عليهم وانا نفسي اعمل زيهم قوي يا ابيه ولما بشوفك بحس بكهربا قايدة في جسمي
أنا : يا بت انتي صغيره ده انتي لسه بالضفيرة
نورا بعصبية وبتجز على سناناها : ما تقولش كده انا مش صغيره أنا كبيرة وفاهمة كل حاجه وميادة كمان
قالتلي انك عملت معاها أشمعنى أنا وراحت قايمة فاتحة قميص النوم وحطت أيدها في وسطها
وكملت كلامها : الا لو شايف اني وحشة ولا تكون فاكر اني معملتش قبل كده
أنا وأنا بمسك أيدها : انتي نمتي مع حد قبل كده
ضحكت وحطت صباعها عند بؤها وبدلع :اممم مع كذا واحد من وانا في ثانوي بس محدش يعرف
أنا :اوعي يكون اااا
نورا : مممممم ضحكت وقالت وهي بتشاور على كسها اه من هنا ومن ورا يا ابيه
ضحكت أنا وقولت: يخرب عقلك وانا اللي كنت فاكرك قطة مغمضة ده انتي طلعتي مالكيش حل
نورا : بس هو ينفع تعمل كده مع ماما و نهى ودعاء يا ابيه
أنا : ايه مش بتقولي عجبك اللي عملته
نورا وهي بتمسك زبري من بره : بصراحة كنت نفسي ابقى مكانهم بتاعك كبير قوي وحلو
أنا : ايه عايزاه يا بت
هزت راسها باه
بس بشرط واحد
نورا : ماتخافش وراحت قفلت الباب وقالت : محدش هيعرف طلعه ياللا
أنا : ما أنتي شوفتيه الدور عليا انا يا نوني وريني أنتي
نزلت الأندر وهي بتقعد على الكنبة و بتفتح رجليها بالراحة وبتلعب في كسها وهي بتضحك
وبتقولي حلو يا ابيه
بصراحة كسها خطير نزلت مص ولحس فيه وهي حاطة أيدها على رأسي بدتفسها في كسها
والتانية على بقوها بتكتم سرختها ونزلت عسلها بعد مده بسيطة واتهمدت
شيلتها لغاية السرير وقلعتها بقت ملط وطلعت زبري مترين قدامهم
مسكته وكانت مبسوطه وفرحانه قوي وقالت : اههه يالاهوي كبير قوي بتاعك وجامد احا بتاعك يجنن
ونزلت تمصه واضح انها خبره في المص جدا لاني بصراحه ما خدتش وقت وقلت لها هجيب
قالت نورا : عطشانه يا ابيه هاتهم في بوقي وشربتهم
خدتها في حضني وقعدت أبوس واحضن فيها والعب في بزازها واضرب طيزها الكبيرة
وعملت معاها وضع 69 هي بتمصلي وأنا بأكل كسها وبعدها قامت وحطت زبري في كسها في وضع الفارسة
ونكتها وهي بتكتم الصويت اممم ااااااه احححححح ممممم حلو اوي بتاعك كبير قوي هتموتني
قولت لها هجيب شاورت بدلع وقالت جوه جوه كتكوتي يا ابيه عامله حسابي
جبتهم وجابتهم معايا وكملت بزبري في كسها وأحنا بنبوس بعض ونحضن بعض
بعد شويه قالت مش عايز تدخله من ورا
أنا : ايه نفسك تتركبي يا بت
نورا : اه اركبني يا ابيه طيزي تحت امر بتاعك الحلو ده
ودخلته في طيزها وخرمها كان واسع تقريباً كانت عاملة طيزها أتوبيس لانه اتزحلق هريت طيزها نيك
وجبتهم في طيزها الكبيرة وقامت الصبح مبسوطه و بتقول اني متعتها وقالت إنها هتقولهم على اللي حصل
وخرجت لهم وهي عريانه
الكل اتصدم
نهى : ايه يا بت انتوا عملتوا ايه
دعاء وهي بتضحك عملت اللي اتعمل معاكي يا نهنه
ابتسام : مش بقولكم دي بنت قلبي شرمووووووطة زي أمها جدعه يا بت زبر وعجبك أتمتعي
نهى : وانا اللي بقول عليكي قطة
خرجت من الأوضة أنا
دعاء : مبروك يا عريس عروسة اوزي خالص كمان اهيه
نهى: يا أرحم أكساسنا ده احنا اخواتك وماماتنا زي امك في حد يعمل كده مع اخواته وأمه
أنا : يعني مش عايزة تأتي
نهى : احا هي الواحدة ما تتفكش معاك بكلمتين لا يا أخويا أنا لسه كسي ما استكفاش يا سيد الرجالة
في وسط الكلام كانت نورا نازلة تمص زبري و رفعت رجليها وبتفنس طيزها لزبري وبتقولي كمان واحد
يا ابيه طيزي بتاكلني اركبها كمان مره
وعملت معاها واحد قدام أخواتها وأمهم اللي قالت لا انا داخله لأحسن أقلع ملط اكل زبرك الكبير
**** يرحمه ابوك يا ولا ما ورثتس منه غير أغلى ما عنده خلص والليلة النهارده بتاعتي يا شراميط ها
وبقيت تقريباً كل يوم مع واحدة فيهم
عمتي ابتسام ست كبيره في أوائل الستينات كانت بعد ما أبويا وأمي ماتوا سبب أني أعيش أصلاً
ربتني مع نهى و دعاء و نورا وأخوهم الكبير أياد وكنت بشوف بيتهم بيتي بجد وبيعتبروني اخوهم
عمري ما شفت عمتي غير الست المحترمة صاحبه أجمل وش شبه القطط السيامي طيبة جدا وجميله
فوق الوصف ودايما لابسه حاجات ستراها جدا يعني بالبلدي صعب تشوف فيها الست اكتر من الأم
وكان فيه كلامها دائما لدغه حلوه بحرف الراء جميله جوزها مات وربت ولادها وأنا معاهم في البيت لغاية
ما أعتبرتهم أخواتي وبعد ما أتخرجت بعدت سنين عنهم و مع مرور الواحد بمشكلة كبيرة أضطريت
أرجع بيتي القديم و روحت أزور عمتي اللي فوجئت باللي شوفته عندها بصراحة الحال أتغير تمام
عمتي الست الكبيرة أتجوزت واحد في سني تقريباً وعملت مشاكل مع كل بناتها وأبنها لسه مش عارف
(نهى ) البنت الكبيرة ودي أتنين وتلاتين سنة سمراء بس جسمها كرباج رغم أنها متجوزة ومخلفه بس
محتفظة بحلاوتها وجوزها ياسر شغال في الكويت مع أياد أخوها مشكلتها العصبية وهي ست بيت
(دعاء ) أو دودو ودي بقى عبقرينو العيلة مهندسه كمبيوتر في شركة كبيرة ورثت حلوة عمتي بالتفصيل
جسم ناري و أي راجل يتمنى يمتعها وزيره يدفن في كسها تهيج أتخن راجل من حلاوتها و جمالها
أصغر من أختها بسنتين يعني قدي في السن مخطوبة لشاب اسمه هاني
نورا : ودي بقى دلوعه البيت لسه في تالته جامعه وحاجة اخر دلع تشوفها تقول دي ست كبيره
من الإمكانيات اللي عندها طويلة و جسم يودي القسم حاجه كده تدل أن العيلة هيبقى عندها بطل
اياد مسافر الكويت بيشتغل في شركة سياحة مع جوز نهى ياسر
عمتي أتجوزت واد كده أصغر منها تقريباً بنص عمرها أو هو فعلا عمره من عمر عيالها اسمه تامر
قعدت معاها وحسيت أنها مش مبسوطه والواد عمال يتحفلط لغاية ما كشمت في وشه قام وسلب القعدة
عرفت أنها حبته واتجوزته وخايفه من أياد يعرف وبناتها مقطعينها بسبب الدهول ده وهي تعبانه
وما بقتش مستحمله مناهدة مع البنات وسألتها عن صحتها طلبت من أشوف دكتور نساء كويس علشان
هي تعبانه وجوزها النطع مش عارف يوديها أو مش عايز مش هتفرق وطلبت مني اوديها لدكتور واروح معاها
وفعلاً خلال أيام عرفت دكتور كويس و رحت بيها وقعدت فتره تكشف وبعدها زادت زيارات لعمتي وبقت
يوم بعد يوم وبقت أربعة أيام في الأسبوع لغاية ما في يوم أتأخرت عمتي في أوضه الكشف وكانت السكرتيره
نزلت تجيب حاجات واحنا كنا أخر كشف وانا قاعد مستني بره وسمعت آهات مكتومة فلقيت نفسي بفتح
باب مكتب الدكتور وأتصدمت باللي شوفته بصراحة عمتي الست الكبيرة رافعة رجليها والدكتور حاطط
زبره في كسها وهي مستمتعة وبتقوله يخرب عقلك يا دكتور بتاعك حلو اوي بحب أجيلك تكيفني اااه
هاتهم بقى طفي ناري وبتقفش في بزازها
والدكتور بيقولها :كسك حلو زيك يا بسبوسه (اسم دلعها )
وهي ترد : كسي حلاويات يا دكتور بس أوعى يجيلك سكر يا عسل
سمعت صوت على السلم رجعت مكاني جري وقفلت الباب عليهم كانت الممرضة وعرفت ليه كانت بتروح له
أخر كشف علشان ينام معاها .... بعد ربع ساعة خرجت عمتي مبسوطه و قالت ياللا يا هيما انا خلصت
ونزلت أخدتها في العربية وطول الطريق بيجي في دماغي ازاي طب وليه كأني اول مره أشوف عمتي
أنا : صحيح و****
عمتي : اهيه هو ده اللي صحيح ؟!!!
أنا : بقول على أن دوام الحال بقى محال
عمتي : اه و**** يا واد يا هيما
أنا : اتغيرتوا كلكم يا بسبوسه
عمتي: اه عندك حق العيال بقوا وحشين معايا قوي ومحدش مقدر تعبي معاهم طول السنين اللي فاتت
أنا : معلش واديكي أهه متجوزة راجل ترتاحي معاه
عمتي : عملت حركة ببوقها وقالت : جوازة الشوم .... قعد يقول أنا عملت وسويت وطلع في الآخر كفته
أنا : يعني أيه يا بسبوسة كفته ؟
عمتي : يعني فشينك اخره كلام لكن وقت الجد بحس أنه ......
أنا : ايه اخوكي
عمتي قصعت ضحكة رهيبة : قصدك أختي ....متفرج بس ومفيش حماس خالص
أنا : بس انا ملاحظ أن صحتك أحسن من بعد ما روحتي للدكتور
عمتي : كريم ...قصدي دكتور كريم ....**** يستره بيديني علاج مريحني قوي **** يخليه ليا
أنا سكت شويه بس مقدرتش أمسك نفسي وقولت : اه زي اللي أدهولك النهارده
تقريباً فقدت النطق وبدأت تتهته : الألم اصللل بص هقولك و**** وبدأت تعيط وبحرقه وتتشحتف واتتكتمت
لغاية ما وصلت لكشك شربتها ميه و جبت لها عصير ومناديل
أنا : ما تخافيش يا بسبوسه سرك في بير بس ليه ما حكيتليش هو انا مش زي ابنك
عمتي وهي بتمسح دموعها : ووهوو حد ينفع يقول كده لأقرب الناس لييه
أنا : أنا عارف انك ست وحقك تتمتعي كام يوم في حياتك
عمتي : وياريت بفايدة أتجوزت عيل قد عيالي وقاطعتهم طلع فشنك روحت للدكتور وحصل اللي حصل
شوفتني ومش هتوديني تاني وشكلك هتفضحني وهاتك يا عياط
أنا : ومين قال كده يا بسبوسه ده حقك كست بس مشكلتك دايما انك بتفكري لبعيد من غير ما تشوفي اللي
في أيدك
عمتي : قصدك ايه يا هيما
أنا : قصدي كل خير وحطيت أيدي على فخدها
أتنفضت وكانت هتلبسني في عربيه من رد فعلها وهي بتبعد وبتقولي : بس يا واد انت عيب انت بتنيل ايه
أنا : أنا عايز اريحك وأرجع عيالك لخضنك
عمتي : ازاي يا فالح هتعمل كده
أنا : مش أنتي عايزة حد يمتعك وتطفي اللي جواكي وبناتك يبقوا حواليكي
عمتي : اه طبعا بس ازاي
أنا : بسيطة لو على المتعة أنا تحت أمرك ويبقى سر بينا و تطلقي من الخول اللي في البيت
ولما يتعبك أوي نريح بعض وانتي عيالك يبقوا جنبك ايه رايك
عمتي بتبصلي نظره ست لراجل: و**** وكبرت يا واد يا واد ده انا مربياك.. عايز .....اااااا عايز تنيكني
أنا وأنا بمسك بزازها الكبيرة : ومش هتندمي يا بسبوسة
بعدت ايدي وهي بتضحك خلتني أخطف بوسة من خدودها الوردي
أنا وأنا بسقف: ايوه كده يا بسبوسههههههههه
قصعت ضحكة وهي بتقول : بس يا واد ده انا امك عيب عليك
أنا : فكري و مش هتندمي يا بسبس
وصلنا البيت تاني و بعد حوالي يومين دبت خناقه مع جوزها الخول وصممت على الطلاق واتطلقت منه
ووصلتها البيت ودخلت الشقة معاها دخلت الاول وانا وراها وقفلت الباب برجلي وحضنتها من ظهرها
أنا : حلاوتك يا بسبس وبوس في رقبتها ولفيت وشها أبوس شفايفها الكريز وهي متجاوبة معايا أوي
ونزل امسك كسها وهي بتشوف حجم زبري من بره
عمتي : ولا استنى لما نغير همومنا طيب
دخلت قلعت همومها وجهزت لي زي العرايس لابسه بيبي دول قصير شفاف وندهت عليا دخلت لها
قعدنا نبوس ونحضن واقفش لها وتمسك زبري من بره الشورت
عمتى : شكل بتاعك كبير زي بتاع ابوك ياولا
أنا : ايه ده وانتي جربتيه
عمتي : هيهي طبعاً ده ابوك لما كنت في الجامعة كان على طول بينيكني في طيزي
ده دي وهي بتخبط على طيزها ياما دخلها أزبار انت فاكرها من القاعدة لا يا ولا ده من كتر الركاب كانت بالنفر
أنا : اموت فيكي انت يا رمز السفالة
قعدت قدامي وفتحت رجليها علشان توريني كسها وقالت: ياللا وريني هتمتعني إزاي عايزاك تنسى اني عمتك
أو امك أنا مراتك
نزلت العب في كسها بأيدي واهيجه وهي احححح ولا ااااه مممممم يا بن المتناكة ماتعبنيش وتدفس رأسي في كسها
اااااه ريح كس امك التعبان يا عرص امك بتتناك من الدكتور علشان كسها عطشان للنيك يا خول ااااه وحابت شهوتها
وشربتها قعدت ابوس والعب في كسها الغرقان عسل و قمت خرجت بتاعي اللي واقف زي الأسد
عمتي : ولا يخربيت امك ده ايه ده كله ده أكبر زبر اشوفه في حياتي ده ابوك و ابو العيال ميجوش فيه حاجه
تعالي يا عرص امصه زبرك الكبير ده ونزلت تمص فيه مص عالي جدا
أنا : مصي يا بسبوسة
عمتي : قولي مصي لي يا لبوه علشان انا لبوه بحب اتناك منك امك لبوه وعايزاك تدخله كسها نيمتني على السرير
ونزلت بكسها الكبير على زبري
عمتي : اااااه عمود يا ابن اللبوه زبرك عمود يخربيت امك هتشق كسي يا عرص وتقفش في بزازها الكبيرة
لعبه نيكني يا عرص ريح امك اللبوه امك شرمووووووطة ااااااه نيكني وعملت معاها كذا وضع بصراحة
كانت في كل وضع بتهيجني اكتر لغاية ما هجيب
عمتي : حط لبنك في كسي الوردي علشان يبقى بسبوسه بالقشطه هيهي
وفعلاً غرقت كسها الكبير بلبني
عمتي : يابن الايه لا صحيح كيفتني يا ولا فكرتني بابوك كان زوبره جامد بس مش كبير كده بس انت بتنيك حلو اوي
أنا : يعني متعتك يا بسبس
عمتي ايه ده هو كده خلاص انا لسه ما شبعتش نيك بقولك أنا مره متناكة وشبقه عارف يعني إيه يعني لازم
اتهد نياكة مش هسيبك ومسكت زبري مص وكأنها بتاكله اكل وتحطه بين بزازها الكبيرة وهي بنقول
عمتي: قوم مش هسيبك غير لما استكفى
وقام زبري رحت حادفها قدامي
عمتى : ايوه كده حسسني انك نفسك فيا وفي جسمي ياولا امك عروستك قطعها بزبرك
دخلته في طيزها
قالت :اااااااه يا جامد انت زبرك حلو يا هيما متطلعوش من طيزي
يمكن ده يكون الزبر رقم ميه اللي ادخله طيزي ااااه كمان يا واد امك اللبوه عايزاك تجيبهم في طيزها
وجبتهم في طيزها الكبيرة و قضينا مع بعض نياكة للصبح
وكلمت بناتها تفرحهم أنها اتطلقت من الخول طلقيها بس ماقلتش أن زبري جوه كسها واني بقيت جوز عمتي الجديد
الجزء الثاني محتاج مساعده يا هيما
عدت الايام وانا بتمتع بلحم عمتي وحلاوتها و جمالها و في يوم من الأيام كنت عندها وزي العادة
كنت عايز أنام معاها ولسه داخلين الاوضة وانا زبري باين في بنطلون البيت
خبط الباب بشكل يخوف كان البيت بيتهد
كانت نهى بنت عمتي دخلت وزقتنا وهي منهارة من العياط وبتقولها انتي السبب هتخربي بيتي
ودخلت الاوضة وقفلت جينا نخش ليها طردتنا شر طرده
دخلت عمتي ابتسام بعدها ورجعت بيها لأوضتي وكان وشها مبسوط
نهى : أنا اسفه يا هيما انا كنت في مشكلة مع ياسر جوزي بس ماما قالت انك حليتها لي
أنا : أنا ازاي ؟!!!!!
ابتسام وهي بتغمزلي : اااه يا هيما مش انت السبب في أني أطلق من من الزفت اللي أتجوزته
أنا : ااااااااه صح صح ساعة ما قولت لك أننا بنحبك وعايزن نريحك صح
ابتسام : ياااااه يا ريت أرتاح أااااقصدي راحتي في راحتكم أنتم يا حبايب قلبي
نهى : أصل ياسر جوزي قالي أنه لو ماما ما أتطلقتش هيطلقني ويعرف أياد و يتجوز واحد تانيه ويطلقني
أنا : ولا يهمك يا نهنه كله تحت السيطرة خلاص
قمنا نتعشى وبعدها دخلت نهى تعمل شاي وانا دخلت المطبخ و من غير ما اقصد حكيت في طيزها
وزبري كان واقف وهي ضحكت وأتنفضت
نهى: معلش أنا خارجة أهه وهي بتضرب بطرف عينها عليه
بعدها دخلت الاوضة أنام وعلى الفجر قمت اشرب وروحت أعمل حمام وكان زبري مش راضي ينام
لانه كان في أستعاد لنيكة مع عمتي روحت عند باب الحمام لقيته موارب بسيط جدا وسمعت أهات مكتومة
افتكرتها عمتى بتريح نفسها وانا زيي كانت تعبانه ومستعدة لنيكة من ابن أخوها
المفاجأة لما خرجت كانت نهى
نهى : معلش يا هيما انا بطني وجعتني خش أنا خلصت
وحسيت أنها مش على بعضها و بتحاول تحك طيزها فيا قال يعني مش عارفه تعدي وفعلاً حكت فيا
وضحكت وهي بتبص عليه وبتقول : تصبح على خير يا هيما
مجاليش نوم كنت بفكر في نهى وفي لحمها الطري زي عمتي
صحيت كانت عمتي نزلت تجيب حاجات للبيت وقعدت أفطر مع نهى واللي على غير العادة كانت بتتمرقع
وازيك ونمت كويس و أجيب لك لبن كمان و تعملي سندوتشات وتتكلم بمحن لغاية ما هجت جامد
خلصت وقمت وانا بداري زبري وهي بتضحك دخلت على أوضتي وقفلت الباب ورايا
وطلعت زبري اللي كان متر مش راضي يقف
وببص ناحية الباب لقيته موارب و نهى رافعه الجلابيه وبتلعب في كسها وبزازها
أنا أتنفضت
نهى دخلت :ايه مش عايز مساعده يا هيما ( وايدها رايحه على زبري تمسكه )
يالللهوي كل ده بتاعك لواحدك يخرب عقلك
أنا : عجبك يا نهى
نزلت تمص فيه وقالت : حلو اوي ممكن تسيبهولي امصه
أنا : اعتبريه زبر ياسر جوزك
نهى : ياسر وعملت حركة ببوقها كته ستين نيله ده صابعك الصغير اكبر من بتاعه
أنا : أصيله يا نهنه
نهى وهي بتقصع الضحكة : اوي اوي يا هيما هيهي ومسكت زبري تمصه وهي بتقول
يخرب بيت حلاوة بتاعك ده كبير قوي يا واد ونازله مص فيه
قولت لها هجيب يا نونو
قالت : وانا عطشانه يا قلبي وخدت زبري في بقها لغاية ما جبتهم في بقها
قامت بعدها وقلعت وبقت ملط
أنا : انتي ناويه على ايه يا نهى ماتتهوريش يا مزه
نهى : أهدى ....أهدى أزاي ده أنا ست اخر مره نامت مع جوزها كانت من سنه ونص
يعني من الاخر بتاعي قايده فيه نار وعايزة خرطوم دكر يطفيها
أنا : ده شكله تعبك أوي يا نهنه
نامت على السرير قدامي وهي فاشخة رجليها وقالت : اوي اوي يا هيما حتى دوق
ونزلت الحس واكل كسها الاسمر الجميل وهي هتموت من الهيجان وبتدفس رأسي في كسها أكتر
نهى : احيه كمان كله قطعه ابن الوسخة اللي حارقني ده نار قايدة فيه يا هيما ريحني ااااه
طلع سلاحك بقى وريحه يا ولا مش قادرة بتبوس وتحضن فيا وانا بدأت برأس زبري
نهى : ااااااااه امممم يا اهلا بالحبايب بتاعي بيرحب بيك وبيتمنى ليك نيكه ممتعه احححححح
كمان نيكني اجمد اااااااه كمان يا هيما سلاحك جامد قوي ااااه كتكوتي كان نفسه في كده من زمان
جيت أجيب قالت : في كتكوتي
أنا : يا بت انتي متجوزه
نهى : عيب عليك انا عامله حسابي أنك هتنام معايا من ساعة المطبخ لما كان واقف زي الأسد
جبتهم في كسها وهي بنقول: اااااه نار يا سيد الرجالة اهو بتاعك ده لو كنت جوزي كنت خليتك تنام معايا
كل يوم مش هرحمك
أنا : **** ده انتي تعابنة اوي اوي يا نهنه .وانا ببوسها والعب في كسها الغرقان بلبني
نهى : اااااه بلاش من تحت كده لحسن يتعب ما صدقت أنه اتهد
أنا : لا ده انتي كان جوزك اخره مره
نهى : ايه عايز تاني يخرب عقلك أنا لسه فيك حيل
أنا : مجربتيش انتي من ورا
نهى : لا خالص كانت مره صاحبتي نرمين نامت وعملت من ورا مع واحد غير جوزها بس بتقول أنه بيوجع
أنا :بس ممتع
نهى : ايه ده انت عملت لست من ورا قبل كده
أنا : ايه نفسك تتركبي
نهى هزت رأسها باه
نزلت طيزها قدام زبري ودهنته ودخلته براحه صرخت في الأول وبعدها بقيت متعودة
بتقول ااااااااه يخرب بيتك حاسة اني هموت وقلبي هيقف حرام عليك براحه انا زي اختك
اااااه جامد قوي ومش عايزك تخرجه خليه جوه
جبتهم بعد مده في طيزها وريحت جنبها وأحنا بنبوس بعض وبقفش في بزازها
نهى : يابن الايه يا صايع ده انت اللي هتتججوزك هتتمتع ايه الأداء ده كله
أنا : انتي زي أختي و ما يصحش أشوف حاجة تعباكي ومريحكيش
نهى : اختك وحد يعمل في أخته كده يا واد ده انت مالكش حل من هنا ورايح انت بتاعي في غياب ياسر
أنا : بصراحة انتي جامدة فشخ و عايز انام معاكي كل ما تيجي هنا
نهى : بس ماما هنعمل ايه معاها
أنا : ما تخافيش يا قلبي امك اتطلقت من جوزها علشان داقت اللي نفس السلاح اللي كان جواكي
شهقت شهقة كبيرة
دخلت علينا ابتسام وهي بتغمزلها وقالت : بس ايه رايك يا نهى
نهى : انتوا بجد عملتي معاه كده
ابتسام : أههه انتي اههه ما تستحملتيش حكة وده ابن اخويا يعني يسترني بزبره ويبقى سر محدش يعرفه
وانتي لما ياسر يعطل عندك جوز امك اهه يمتعك يا لبوه
نهى : بس بصراحه عندك حق يا ماما زبر في بيتنا يمنعنا ويبقى سر بينا ههههههههه
الجزء الثالث الكاميرا الخفيه
دخلت نهى نهر العشق بيني وبين عمتي وبقى بينا سر محدش يعرفه وبعد مده كانت دعاء مسافرة
تبع الشركة في مؤتمر بره مصر رجعت والكل كان في أستقبالها وزي ما قولت أنها ورثت جمال عمتي
فرس أصيل حلم أي زبر ينام مع الجسم ده فاردة شعرها الطويل ولابسة نظارة نظر قمر بنت اللبوه
بعد الترحيب دخلت أوضتها وتاني يوم خرجت وهي مكشره في وش الكل وبتتعامل بشكل واحدة
قرفانه مننا كلنا وبدون سبب مفيش كلام معايا وبتقفش على أمها ومش بتغبر أختها نهى نهائي
وشبطوا في بعض قالت دعاء كلمة الكل عداها بس انا قولت الكلمة دي وراها مصيبة وهي بتعزق
دعاء : دي هتعمل نظيفه عليا
الكلمة دخلت ترن في وداني ..... قصدها ايه وهي عرفت ايه وازاي !؟؟؟الموضوع يقلق والقلبة اللي
على الصبح دي مش طبيعيه كنت ساعتها لا بس هدوم نزول جريت انزل وراها وحاولت أهديها
في وسط الكلام قالت : اهم عندك يا ابراهيم أشبع بيهم **** يعينك
الكلام يبان عادي بس فيه حاجات مش مريحاني
كملت وراها ومشيت لغاية ما راحت الشركة قعدت أستناها بره لغاية ما خلصت
نزلت وركبت مع واحدة العربية قولت أكيد صاحبتها ركبت عربيتي ووراهم وصلوا لمكان كان هناك
ولدين قعدوا معاهم ساعة وبعدها خرجوا كان الولد اللي خرج مع دعاء خطيبها كل الموضوع يبان
طبيعي بس حاجه جوايا قالت اشوفهم رايحين على فين كنت متوقع أنه يوصلها البيت بس لقيتهم
طالعين على شقة في حته تانيه و طلعوا قعدوا بتاع ساعتين ونزلوا وكانت دعاء مبسوطه وبتضحك
سألت البواب بعد ما مشيو قالي دول عرسان جداد لسه متجوزين من شهر
شهر دي كانت قايله لأمها أنها مسافرة تبع الشركة ااااااااه ده أكيد شهر عسل يا دودو
رجعت وراهم على البيت وأنا مش مصدق وأستنيت لما طلعت
وبعد شوية طلعت وراها و دي من ساعة ما دخلت أستلمتني
أهلاً براجل البيت تعالى خش يا ابراهيم بيه بيتك ومطرحك يا بيه احنا تحت أمرك
وأنا ساكت ومش عايز أدخل في خناقة معاها دخلت أوضتي
جت لي نهى تقولي قوم أتغدى سمعت صوت دعاء من بره بتضحك وتقول اه لحسن انت بتعمل مجهود
قولت لنهى أني هنام علشان تعبان
ونمت وصحيت على بليل قعدت أعمل شوية حاجات ليا وهي مش مريحه مخها بتلقيح كلام
نزلت من البيت علشان ما يفلتش الكلام مني واهبدها بأي حاجة في دماغها
رجعت على آخر الليل لقيتهم لسه صاحيين وبتفقوا يتفرجوا على فيلم خطفت منهم دعاء الريموت
دعاء : بس انتي وهي هفرجكم على حاجه أجمد أستنوا
وفعلاً فتحت فلاشه واصلة بالشاشة وفتحت فديو كنت بنيك خالتي اللي لما شافت الفديو لطمت
ابتسام : يالاهوي يا فضختي إيه ده يامصبتي السوداء وعياااااط وصويت
كانت نهى هتقوم نادت لها دعاء : رايحة فين يا كبيرة ده دورك لسه مجاش وحولت على فيلم نهى معايا
وبعدها نهى أنهارات عياط وصويت
وأنا قاعد ثابت مفيش حاجه
دعاء : ايه ساكت يعني خليتهم في الوساخة وخلعت يا هيما
أنا :مستني لما تخلصي
دعاء : ياااااه ده انت قلبك قاعد ولا يهمك من حاجة
أنا : أنا راجل وأمك واختك أكتر ناس يتأكدوا كلامي
دعاء : حد يعمل كده مع الست اللي ربته لكن العيب مش عليك العيب على الست الكبيرة اللي خرقت
ووصلتك تنام مع واحدة زي أختك صح يا نهى
أنا : شكلك السفر غيرك بس للأحسن و الا للي شايفه ده
دعاء : انت شايف ايه يا نجم
أنا : أنا شايف أنك تهدي شوية يا دعاء ولا أقول يا مدام دعاء
أبتسام : ايه مدام مين دي اللي مدام
دعاء قعدت على الكنبة من الصدمة مش بتنطق
أنا : اقولهم كنت قضيتي شهر العسل فين ومع مين و**** اعلم اتجوزتم ولا لأ وعامله فيها الكاميرا الخفيه
الكل بيعيط وواخد جنب قمت دخلت الاوضة وابتسام جت تقعد معايا تسألني هنعمل ايه
قولت أن مفيش حل غير أنها تطلق منه لو أتجوزته طالما وافقت تتجوزه في السر
وفعلاً بعد مشادات كلامية و زعل بيني وبينها وكلام عمتي في أجنبها وكلامها لعمتي بأنها خاطية
ونومها معايا وجدال استمر كتير جه لينا هاني خطيب دعاء وقعدنا وأتفقنا يعيشوا معانا
بس الشرط المهم أنه مهما شاف في البيت ما لوش أنه يتكلم واني عندهم راجل البيت انام مع ابتسام
انام مع نهى هما مالهمش غير الاوضة وكويس أننا ساكتين على اللي عملوه
والامن استتب والكل فاهم وساكت أنا مع نهى وابتسام و هاني مع مراته دعاء
لدرجة أننا عملنا جدول وبقيت كل يوم ادخل مع اللي عليها الدور وهاني مع مراته وواحدة تريح في
اوضة لواحدها
وفي يوم كنت مع عمتي وبعد ماتش نيك روعه خرجت أشرب ميه
كانت نهى و دعاء قاعدين وسمعتهم
دعاء : بصراحة أنا بحسدك يوم بعد يوم هيما بيمتعكم إنما أنا يا حصره عليا آخره يوم الخميس
نهى ضحكت وقالت : ما صحيح انتي شوفتي بيعمل ايه في الفيديوهات الواد جامد اوي زمانة امك بتدلع
على بتاعه اسكتي لحسن الكوكو يجيب ميه غيري الموضوع
ياريته كان نام معايا انا يابختك انتي وامك
رجعت ناحية أوضتي لقيت هاني واقف بيتفرج على لحم عمتي ابتسام ومخرج زبره يلعب فيه
قفشته كان هيقطع الخلف
أنا : انت بتعمل ايه يا زفت
لم هدومه وقالي بصراحة مقدرتش انت بتقدر عليها ازاي اللبوه اللي معاك دي
أنا : ايه نفسك في الحته دي
هاني : بصراحة اوي اوي وبنتها طالعه شرمووووووطة مهما انيكها مفيش حاجه بتكيفها
أنا : طيب نعمل حفله ونبدل
هاني : ايه ده بجد طيب و ابتسام هتوافق
أنا : المهم انت توافق انام مع مراتك دعاء
هاني : يا عم انت نكت الست اللي في مقام امك واختك نهى جت على اختك دعاء
أنا : على رأيك ده بيت كله شراميط
هاني : خلاص انا هروح اتكلم مع دعاء وكده كده نهى مسافرة بكره
وفعلاً كلم هاني دعاء وانا وابتسام كنا قاعدين في الاوضة انا لابس شورت بس
و ابتسام متشيكة ولابسه روب تحته أندر وبراه
دخلت دعاء بالبراه و الأندر و هاني بالبوكسر وكل واحد خد اللي يخصه
بدأت ابوس وأسيح دعاء اللي حطت أيدها على زبري من بره و عضت على شفتها
ونزلتها وخرجت زبري قدامها قالت : احيه ده بتاعك كبير جداً
دعاء : شايف الازبار اللي تفرح
هاني : امك لبوه اوي يا شرمووووووطة كل ده صدر يا احبه
ابتسام : ده مطلع اجيال يا خول طلع زبرك عايزك تنيكني اكتر من اللبوه دودو
نزلت دعاء و أمها يمصوا زبري أنا وهاني وهاني مبسوط بس جاب بسرعة
ابتسام : ايه ده هو احنا لحقنا
هاني : مش قادر انتي بتمصي بشرمطة عاليه اوي يا بسبس
ابتسام طيب تعالى دخله في كسي
كنت بعض وامص والحس كس دعاء اللي كانت هتموت من الهيجان احححححح وبتقفش في بزازها الكبيرة
اههه كمان جوزي العرص مش بيهيجني كده انا لبوتك يا سبع السباع ياللا حطه حطه كله
دخلته في كسها شهقت وقالت وااااوووو كله يا هيما مش قادرة بياكلني ااااه كسي مولع
انت بتنيك احسن من جوزي اااااااه ارحم كسي براحه عليا انا مش قد المنشار ده كله ااااه
وجبنا سوا مع دودو في كسها
وكانت ابتسام كسها بيخر لبن هاني
قامت ابتسام وسابت دعاء تتمتع شوية ركبت طيز دعاء وهي بتمص لجوزها وبعدها دخلته كسها وجوزها
ركب طيزها ونكتها مع هاني كتير غرق طيزها وسابني وطلع بره و مراته بتتنطط على زبري وتصوت من
المتعة لغاية ما هجيب خرجته ونزلتهم في طيزها زي ما هي عايزة وريحنا شويه وبعدها
خرجنا لقيت هاني بينيك عمتي على الكنبة بتاعت الصالون في كسها
زبري وقف من المنظر خرجت بتاع هاني من كسها ومسكت زبري وقالت تعالى انت نيك كسي ياواد
وانت اركب طيزي قدامك اهيه
دعاء ضحكت وقالت : صحيح أنا لبوه بس انتي احبه كبيرة يا مس ابتسام معلمة الأجيال
الجزء الرابع الجيل الجديد طلع عفريت
الحكاية بقت معروفة والسر كل يوم حد بينضم ليه عمتي وبناتها نهى ودعاء ولحمهم اللي المفروض
احافظ عليه فأستمتعت بيه وبقيت راجل البيت حرفيا الكلمة اللي أقولها تتسمع ومفيش بعدها كلام
في يوم من الأيام رجعت فيه نورا بعد ما كانت زعلانه من جواز أمها أبتسام كانت قاعدة عند واحدة
صحبتها طول الفترة دي رجعت وهي فرحانه أن أمها أخيرا عقلت ...ماتعرفش أنها وأخواتها بقوا
مجرد حريم ليا ...المهم بعد عشر ايام من رجوعها كان عيد ميلادها وكانت عايزة تعمل حفله في البيت
وكانوا بنات بس .... ابتسام كانت رافضة بس أنا أقنعتها أن عادي ومفيش مشكله وتصلحي علاقتك مع
نورا أو نوني زي ما بندلعها كانت حفلة وصاحبتها حلوين زيها منهم بنت جامده اوي أسمها ميادة
حاجة قشطة بالعسل بيضاء جدا وقمر جدا جدا جدا كانت بتبص ليا كتير وجبت معاها كلام وخدت رقم
تليفونها وبقينا نتكلم بعدها وطلعت بنوته شقيه اوي اوي ...وفي يوم كنت بره ونهى كلمتني تعالي بسرعة
روحت كانت نورا قاعدة بتعيط سألت مالها قالوا أن فيه مصيبة سوداء ...يا جماعه فيه أيه محدش بيرد
خدت نورا في أوضة أمها وقعدت أهديها لغاية ما حكت ليا
أنا : يا بت حصل ايه فهميني
نورا : ممممفبش
أنا : هو أيه اللي مفيش
نورا : بعياط هستيري ....أنا أتفضحت يا هيما خلاص ... وعياااااط
أنا : ليييه حصل ايه
نورا : يا هيما فيه واحد أنا بحبه ويعنييي
أنا : ايه حصل بينكم حاجه
هزت راسها باه
أنا بعصبية مكتومة : مممممم ها وبعدين يا نورا
نورا واحدة صاحبتي كانت حاطة لينا كاميرا و صورتنا وحبيبي قالي ماليش دعوة كانت ليلة وخلاص
انا :ااممممم وانتي طبعاً لبستي في الآخر ...مين صاحبتك دي ؟
نورا وهي بتمسح دموعها : فاكر البنت التختوة اللي جت عيد ميلادي البت البيضاء اوي دي
أنا : قصدك مياده
نورا : ايوه هي بنت الكلب دي
قولت لها : بس بس خلاص انا هتصرف ما تشليش هم أنا هظبطلك أمها بس تعملي اللي هقولك عليه
نورا : حاضر
أنا : كلميها قوليلها اللي عوزاه هتاخده بس تجيلك البيت وخلي امك وأخواتك ينزلوا
وفعلاً حصل و ووصلت ميادة وقعدت معاها ومع نورا
وشويه وشدوا في الكلام نزلت نورا لأمها وأخواتها وانا بقولها سيبني أنا هتفق مع مياده
مياده : لا لازم تكون قاعدة نورا
أنا : العرض اللي هقوله لازم يبقى قدامك لواحدك
مياده باستغراب : ليه يعني عادي هي نورا بالطرحة دي ليها فيلم هينزل يكسر الدنيا
أنا : معلش خليها عليكي انتي الكسبانة
وفعلاً نزلت نورا
وقعدت مع مياده بنت ***** نص **** اللي هو نص شعرها باين و ميكب اوفر
طياز مش طيز بس كبيرة اوي وبزازها كور ولبانة وبياض قشطة حلوة بس شمال
أنا : عايز أسألك سؤال ايه خلاكي تعملي كده ؟
مياده : ملكش دعوة انت ها هتدفع كام
أنا : و**** أنا خايف انتي اللي تدفعي
ميادة : ليه هو انا اللي كنت نايمة مع واحد ومتصورة
أنا : انتي عايزه أيه يا بت بتعملي كده ليه دي صاحبتك وانتي بتحبيها
مياده بعصبية : لا مش بحب حد ....دي خدت مني حبيبي و خليته مش هيتجوزني
كانت لازم تدفع التمن الشرموطة دي
أنا : ايه هو قلبك انتي كمان يا بت
ميادة : شكلك معندكش حاجة تقولها أنا ماشيه
أنا مسكتها جامد من أيدها : بت انتي كان نفسك تبقي مكانها وحد ينام معاكي
مياده وهي بتحاول تفك أيدها : أيدي سيب ايدي انت بتقول ايه
أنا بقول : أن جتلك الفرصة يا حماره ورحت زنقتها في الحيطة وخدت من شفايفها احلى بوسه
في الأول قعدت ترفص لغاية ما اديتها قلمين و هجمت عليها بوس وقلعتها هدومها
وبدات احسس لها والعب في كسها وبزازها وهي بدأت تسيح
نهى : بلاش علشان خاطري مش هعمل حاجه لنورا بس سيبني
وانا مش هنا جسمها ابن متناكة يهيج دوله وردة بنت شرمووووووطة
وبعد فرهضة : قالت : حرام عليك انا تعبت خلاص كفاية بقى ابوس ايدك
أنا : يا بت انتي هتومتي وتتناكي يا لبوه وبوس لغاية ما بدأت تسيب نفسها
نزلت بيها على الأرض وراحت في دنيا تانيه كانت عريانة من فوق نزلت ليها الجيبة والاندر
وبقت ملط نزلت أكل كسها الوردي القشطة لغاية ما جاب عسله كله في بوقي
وهي : اهههه اممم ااااه كمان يا ابيه بياكلني قوي كتكوتي تعبان ريحه دخل بتاعك كتكوتي مولع
أنا : اهه تعالي مصي يا لبوه
مياده : ايه ده ده كبير قوي يا ااااه نورا كانت فرحانه ببتاع حازم احا عليك بتاعك كبير وحلو
وقعدت تمص فيه وبتلعب في كسها وراحت مساكه مدخلاه كسها وهي بنقول ممممم يالا نيكني
ونكت كسها بصراحة كسها خطير ونزلت فيها نيك ما رحمتهاش و بوس وتقفيش في بزازها الكبيرة
واضربها على طيزها وعملت معاها وضع الفارسة والكلبة من الاخر متعتها وهديت كسها حرفيا
قولت لها هجيب قالت على صدري بدلع منها خلاني اغرقها لبن وهي فرحانه
مياده : ااااااامممم **** حلوه قوي يا واد انت يا جامد لا لا ده انت طلعت جامد قوي يا ابيه
أنا : ايه أتبسطي يا لبوه
مياده : اممم اوي اوي يا ابيه بس انا لسه هايجة بصراحة لسه عايزة كمان
قعدت العب في خرمها وابله
مياده : ايه هتعمل ايه
دهنت زبري كريم ودخلت راسه في طيزها
مياده صوتت : ااااااااا ايه ده مش بحب كده تعورني
أنا وأنا بمسك رقبتها نحيتي : أتمتعي يا لبوه. من سكات
مياده : حاضر بس براحه بتاعك كبير قوي و**** وبتعيط
لغاية ما دخلته في طيزها الكبيرة ونكتها شوية حلوين وهي اللي بقت تطلب اني مطلعوش من طيزها
اه كمان يا ابيه ايه طيزي مش عجباك اااااااه يا جامد انت بتاعك هيشقني حرام عليك انا لحم ودم
لغاية ما جبتهم جوا طيزها وهي اتهمدت قدامي على الأرض
مياده : انت ايه اللي عملته ده ....ده انا زي أختك الصغيرة
أنا : وانا أخواتي كلهم شراميط وبنيكهم يا لبوه فيه اعتراض
مياده : هو احنا قولنا حاجة أصل بتاعك صعب قوي بس لذيذ بيمتع بس بيوجعني
قمنا ناخد دش أنا وهي مع بعضها و عملت معاها واحد في الحمام
وبعدها نزلت ورجعت ابتسام ومعاها البنات وخصوصا نورا اللي ماكانتش فاهمه ايه اللي حصل
لان ميادة كلمتها وقالت إنها مش هتعمل حاجه بالفيديو وهتديهولها لأن عرضي ليها لايقدر بثمن
الجزء الخامس والأخير وربما لفترة كبيرة ولنا عودة
اركبني يا ابيه
بعد ما أتمتعت بجسم ميادة كانت نورا بنت عمتي هتموت وتعرف أزاي خليت ميادة ازاي ترجع الفديو
و مع ضحك أبتسام ونهى ودعاء كانت زعلت بجد مننا وأتقمصت ومبتكلمش حد خالص نهائي لأن كل
ما كانت تسأل كان الرد لما تكبري نقولك حتى من صاحبتها ميادة اللي كانت تبصلي وتضحك قووووي
وفي يوم من الأيام كنت مسافر أنا وعمتي ابتسام و نورا بنتفسح وكدا و عمتي راحت تشتري حاجات
من المول وقعدت مع نورا وكالعادة ساكتة مش بتتكلم بدأت أنكشها مالك يا قمر ساكت ليه يا مزة
نورا : مش بكلمك أصلا (بدلع حلو ) يا ابيه
أنا : اه منك طيب بصي نتفق أنا وانتي انتي مش بتكلمني ليه مشكله وخلصت
نورا : ايوه خلصت بس لا زم أعرف حليتها ازاي لان لو اللي في دماغي صح ....بس أزاي؟!!
يوووه خلاص ماتتكلمش معايا يا ابيه
أنا :خلاص أنا هقولك الي حصل بس بس بطريقه غير مباشره
نورا : ازاي يعني يا ابيه
أنا : فيه فلاشه في درج المكتب في البيت روحي خديها واتفرجي عليها بس ابقى وطي الصوت
ويستحسن تبقى لواحدك
نورا : ليه ها ليه ليه والنبي والنبي يا ابيه
أنا : لما تكبري أقولك يا مزه
زعلت مني لغاية ما رجعنا البيت و دخلنا نستريح و قبل الفجر كنت خارج أشرب ميه لقيتها خارجة
بتتسحب للمكتب وبتاخد الفلاشه ضحكت ودخلت أكمل نوم
تاني يوم لقيتها مش نورا اللي أعرفها خالص كأن أول مره أشوفها لابسه بنطلون برمودا ولحم أبيض
وبلوزه صدرها مفتوح و سايبه شعرها و بتدلع عليا بزيادة أنا فاهم بس الكل بيسأل نفسه مالها نورا
رغم أن سنها صغير بس أمكانيتها تهد اجدع زبر
عدى يومين تلاته وهي بالبلدي بتتعولق جامد
وفي يوم كانت بتتشاكل مع أمها وقالت لها أجيب لك أبن اخوكي يهديه يا وليه ولا يكون مع بناتك
أوبا نسيت أن الفلاشة فيها أقلامي مع عمتي وبناتها بالكاميرات اللي حطيتها دعاء
وبالليل كانت ميادة وكانت مع نورا في أوضتها وضحك بصوت عالي خارج من أوضتهم
ومع خروج ميادة من الاوضة شاورتلي تعالى روحت لقيتها بتوشوشني وبتقول ماتقفلش باب الاوضة
وانت نايم و أشتغل نورا البت حيحانه اوي
وفعلاً ساعة النوم سيبت الباب و تعمدت انام عريان من فوق ولابس شورت بس
وعلى الساعه تلاته سمعت الباب بيتفتح براحه عملت نفسي نايم
شويه وقت ولقيت أيد بتتمد على الشورت و محدده هدفها زبري تجسه وتحسس عليه
عملت نفسي بتقلب بعدت أيدها عني وشويه ورجعت على زبري تاني والمره دي بتخرجه من الشورت
قولت أجاريها لما نشوف هتعمل ايه
نزلت تحطه في بوقها وتنص براحة
قمت بسرعة فتحت النور وبزعق ايه بتعملي ايه يا بت انتي اتجننتي يا مفعوصة انتي
أتخضت ولمت نفسها وقالت : ششششش خلاص يا ابيه والنبي ما تفضحنيش وطي صوتك
دخلت زبري في الشورت ووطيت صوتي
أنا : بت يا نورا أنتي أتجننتي انتي كنتي بتعملي ايه يا بت ده انتي لسه خارجه من البيضة
نورا : معرفش أنا عملت كدا أزاي أنا آسفة ما تقولش لماما بس
أنا : عملتي كده ليه طيب
نورا بكسوف : أصلللللل أنا اتفرجت على الافلام بتاعتك انت و ماما ودعاء و نهى وبصراحه من ساعة ما
اتفرجت عليهم وانا نفسي اعمل زيهم قوي يا ابيه ولما بشوفك بحس بكهربا قايدة في جسمي
أنا : يا بت انتي صغيره ده انتي لسه بالضفيرة
نورا بعصبية وبتجز على سناناها : ما تقولش كده انا مش صغيره أنا كبيرة وفاهمة كل حاجه وميادة كمان
قالتلي انك عملت معاها أشمعنى أنا وراحت قايمة فاتحة قميص النوم وحطت أيدها في وسطها
وكملت كلامها : الا لو شايف اني وحشة ولا تكون فاكر اني معملتش قبل كده
أنا وأنا بمسك أيدها : انتي نمتي مع حد قبل كده
ضحكت وحطت صباعها عند بؤها وبدلع :اممم مع كذا واحد من وانا في ثانوي بس محدش يعرف
أنا :اوعي يكون اااا
نورا : مممممم ضحكت وقالت وهي بتشاور على كسها اه من هنا ومن ورا يا ابيه
ضحكت أنا وقولت: يخرب عقلك وانا اللي كنت فاكرك قطة مغمضة ده انتي طلعتي مالكيش حل
نورا : بس هو ينفع تعمل كده مع ماما و نهى ودعاء يا ابيه
أنا : ايه مش بتقولي عجبك اللي عملته
نورا وهي بتمسك زبري من بره : بصراحة كنت نفسي ابقى مكانهم بتاعك كبير قوي وحلو
أنا : ايه عايزاه يا بت
هزت راسها باه
بس بشرط واحد
نورا : ماتخافش وراحت قفلت الباب وقالت : محدش هيعرف طلعه ياللا
أنا : ما أنتي شوفتيه الدور عليا انا يا نوني وريني أنتي
نزلت الأندر وهي بتقعد على الكنبة و بتفتح رجليها بالراحة وبتلعب في كسها وهي بتضحك
وبتقولي حلو يا ابيه
بصراحة كسها خطير نزلت مص ولحس فيه وهي حاطة أيدها على رأسي بدتفسها في كسها
والتانية على بقوها بتكتم سرختها ونزلت عسلها بعد مده بسيطة واتهمدت
شيلتها لغاية السرير وقلعتها بقت ملط وطلعت زبري مترين قدامهم
مسكته وكانت مبسوطه وفرحانه قوي وقالت : اههه يالاهوي كبير قوي بتاعك وجامد احا بتاعك يجنن
ونزلت تمصه واضح انها خبره في المص جدا لاني بصراحه ما خدتش وقت وقلت لها هجيب
قالت نورا : عطشانه يا ابيه هاتهم في بوقي وشربتهم
خدتها في حضني وقعدت أبوس واحضن فيها والعب في بزازها واضرب طيزها الكبيرة
وعملت معاها وضع 69 هي بتمصلي وأنا بأكل كسها وبعدها قامت وحطت زبري في كسها في وضع الفارسة
ونكتها وهي بتكتم الصويت اممم ااااااه احححححح ممممم حلو اوي بتاعك كبير قوي هتموتني
قولت لها هجيب شاورت بدلع وقالت جوه جوه كتكوتي يا ابيه عامله حسابي
جبتهم وجابتهم معايا وكملت بزبري في كسها وأحنا بنبوس بعض ونحضن بعض
بعد شويه قالت مش عايز تدخله من ورا
أنا : ايه نفسك تتركبي يا بت
نورا : اه اركبني يا ابيه طيزي تحت امر بتاعك الحلو ده
ودخلته في طيزها وخرمها كان واسع تقريباً كانت عاملة طيزها أتوبيس لانه اتزحلق هريت طيزها نيك
وجبتهم في طيزها الكبيرة وقامت الصبح مبسوطه و بتقول اني متعتها وقالت إنها هتقولهم على اللي حصل
وخرجت لهم وهي عريانه
الكل اتصدم
نهى : ايه يا بت انتوا عملتوا ايه
دعاء وهي بتضحك عملت اللي اتعمل معاكي يا نهنه
ابتسام : مش بقولكم دي بنت قلبي شرمووووووطة زي أمها جدعه يا بت زبر وعجبك أتمتعي
نهى : وانا اللي بقول عليكي قطة
خرجت من الأوضة أنا
دعاء : مبروك يا عريس عروسة اوزي خالص كمان اهيه
نهى: يا أرحم أكساسنا ده احنا اخواتك وماماتنا زي امك في حد يعمل كده مع اخواته وأمه
أنا : يعني مش عايزة تأتي
نهى : احا هي الواحدة ما تتفكش معاك بكلمتين لا يا أخويا أنا لسه كسي ما استكفاش يا سيد الرجالة
في وسط الكلام كانت نورا نازلة تمص زبري و رفعت رجليها وبتفنس طيزها لزبري وبتقولي كمان واحد
يا ابيه طيزي بتاكلني اركبها كمان مره
وعملت معاها واحد قدام أخواتها وأمهم اللي قالت لا انا داخله لأحسن أقلع ملط اكل زبرك الكبير
**** يرحمه ابوك يا ولا ما ورثتس منه غير أغلى ما عنده خلص والليلة النهارده بتاعتي يا شراميط ها
وبقيت تقريباً كل يوم مع واحدة فيهم