ا
ابيقور
زائر
صباح أو مساء الفل علي العنتيل انا رامي عندي ٢٣ سنة خريج كلية تجارة حقوق و صايع معنديش شغل والدي مسافر الخليج و بيبعت ليا فلوس انا و اختي و عايشين لوحدنا اختي ميرنا ٢١ سنة شبه مايا خليفة اكتر من مايا خليفة نفسها بس جسم فرنساوي و بزاز وسط حاجة نضيفة كدة حياتي معاها مفيهاش اي حاجة بناكل مع بعض و ممكن نشرب شاي اي حاجة و كل واحد في أوضته طول اليوم انا بتفرج علي سكس أو بكلم بنات و هي مع صحبها بس احنا الاتنين قليلين في الخروج من البيت
و علشان مطولش عليكم في القصة هخش في الموضوع علي طول بقي من سنة بظبط كنت قاعد انا و ماهر علي القهوة و كان بيحكي ليا أن في بنت في المنطقة بتاعتنا اسمها بطة صاحبنا احمد اتعرف عليها و زنقها مرتين في الخرابة (الخرابة ديه حته معروفة عندنا في المنطقة شمال الا برشام أو نسوان ) و قام ماهر كلم احمد يجي يقعد معانا وشوية و احمد جيه و حكي لينا علي البت و قال إنها بتخرج من واره اخوها وأنه ممكن يكلمها يقولها تنزل لينا لو اخوها مش في البيت و قولنا ليه يكلمها
احمد لبس سماعة الفون و رن عليها
احمد .. ايه يا بطتي عاملة ايه ... بقولك فاضية... طب ما تيجي الخرابة .. اخوكي... رني شوفيه لو لسه بدري انزلي معايا اتنين صحابي و هنروق عليكي.... يا بت متخفيش بس اخلصي بس رني شوفي اخوكي و كلميني... سلام يا قلبي
١٠ دقائق و تلفوني رن كانت ميرنا
انا ايه يا حبيبتي لا انا قاعد مع صحابي اتعشي انتي
ميرنا .. طيب ماشي سلام
انا... سلام
شوية و وصلت رساله لأحمد و قالي يلا يا جدعان البت بتقول انها نازله و ديه ساكنه قريب من الخرابة بدل ما حد يمسكها ينيكها غيرنا و فضلنا نضحك و قومنا و الخرابة ديه منطقة حرفيا ضلمة مفيهاش لمبة و ميدخلش فيها غير الي عارفين المنقطة تماما و يكونوا عارفين ناس جوه كمان و دة كان واضح من احمد الي قالنا نقف في و اتمشي قدام سلم علي كذا واحد و رجع لينا و قالنا خليكم هنا اشوف البت فين
وكانت الدنيا ضلمة كحل و انا سامعين صوت ناس حوالينا بس محدش باين و كان يوم القمر مش طالع فيه حتي نشوف اي حاجة
احمد جيه و كان معاه البت و شكيت في لحظة في ملامح وشها بس قولت مستحيل طبعا
احمد .. يا جدعان انا هقف في الحته ديه انيك اخلص و حد يخش ورايا
ماهر ... ماشي بس أنجز الجو برد
احمد.. قرب مننا وقالنا حد يطلع الموبيل يصور بس
انا.. بصوت واطي روح انت وانا هصور
و راح احمد. مسك ميرنا و الي انا معرفش أنها ميرنا نزلها علي ركبتها ورفع رجله و بل زبره وقام رشق بتاعه في طيزها و زبره دخل بكل سهولة في طيز ميرنا
الي بدأت تقوله أااااه يا احمد زبرك براحة الأرض خشنة عليا بطل تنطيط طيزي يا احمد حرام عليك ااااوف ااااااااه خرمي باظ يا مفتري و احمد بيدخل و يخرج في بتاعه و نازل ضرب في طيزها و صدي الصوت بتاع الطرقعه واضح و قام احمد و نطر لبنه في وشها
و قالها خليكي زي ما انتي و دخل ماهر و خرج احمد و طلع زبره و كان أكبر من بتاع احمد و رشق زبره فيها و فضل مبسوطة يا بنت المتناكة طيزك بقت كس الولا احمد مكيفك من واره الخول اخوكي مبسوطة يا أم طيز مفتوحة و هي اااااه اووف طيزي اتكيفت سنة قدام ااااه حد يجيب لبنه في طيزي يطفي النار الي فيها
ماهر خدي لبني يا لبوة و قامت احمد من عليها و رفع البوكسر و قالي خش انا قولتله امسك الفون و حد يولع الكشاف يا جدعان و هي لسه علي الارض و رافعة طيزها وانا ماشي و قلعت البنطلون و بطلع زبري و بدخلوا طيزها لقيتها بصت ليا و لأن كشاف النور كان والع شوفت وشها و حصلت الصدمة احاااااا اختي انا رافعة طيزها في الخرابة و اصحابي بينيكوا فيها و ينطروا لبنهم فيها و مفوقتش غير علي كلمة احمد ما يلا يا زفت أنجز انت هتفضل واقف ... رزعت زبري في طيزها و انا هي مش طالع لينا صوت لحد لما لبني انفجر في طيزها و هي قامت لبست البنطلون و احمد خدها و قالها امشي روحي قبل ما الخول اخوكي يروح
و علشان مطولش عليكم في القصة هخش في الموضوع علي طول بقي من سنة بظبط كنت قاعد انا و ماهر علي القهوة و كان بيحكي ليا أن في بنت في المنطقة بتاعتنا اسمها بطة صاحبنا احمد اتعرف عليها و زنقها مرتين في الخرابة (الخرابة ديه حته معروفة عندنا في المنطقة شمال الا برشام أو نسوان ) و قام ماهر كلم احمد يجي يقعد معانا وشوية و احمد جيه و حكي لينا علي البت و قال إنها بتخرج من واره اخوها وأنه ممكن يكلمها يقولها تنزل لينا لو اخوها مش في البيت و قولنا ليه يكلمها
احمد لبس سماعة الفون و رن عليها
احمد .. ايه يا بطتي عاملة ايه ... بقولك فاضية... طب ما تيجي الخرابة .. اخوكي... رني شوفيه لو لسه بدري انزلي معايا اتنين صحابي و هنروق عليكي.... يا بت متخفيش بس اخلصي بس رني شوفي اخوكي و كلميني... سلام يا قلبي
١٠ دقائق و تلفوني رن كانت ميرنا
انا ايه يا حبيبتي لا انا قاعد مع صحابي اتعشي انتي
ميرنا .. طيب ماشي سلام
انا... سلام
شوية و وصلت رساله لأحمد و قالي يلا يا جدعان البت بتقول انها نازله و ديه ساكنه قريب من الخرابة بدل ما حد يمسكها ينيكها غيرنا و فضلنا نضحك و قومنا و الخرابة ديه منطقة حرفيا ضلمة مفيهاش لمبة و ميدخلش فيها غير الي عارفين المنقطة تماما و يكونوا عارفين ناس جوه كمان و دة كان واضح من احمد الي قالنا نقف في و اتمشي قدام سلم علي كذا واحد و رجع لينا و قالنا خليكم هنا اشوف البت فين
وكانت الدنيا ضلمة كحل و انا سامعين صوت ناس حوالينا بس محدش باين و كان يوم القمر مش طالع فيه حتي نشوف اي حاجة
احمد جيه و كان معاه البت و شكيت في لحظة في ملامح وشها بس قولت مستحيل طبعا
احمد .. يا جدعان انا هقف في الحته ديه انيك اخلص و حد يخش ورايا
ماهر ... ماشي بس أنجز الجو برد
احمد.. قرب مننا وقالنا حد يطلع الموبيل يصور بس
انا.. بصوت واطي روح انت وانا هصور
و راح احمد. مسك ميرنا و الي انا معرفش أنها ميرنا نزلها علي ركبتها ورفع رجله و بل زبره وقام رشق بتاعه في طيزها و زبره دخل بكل سهولة في طيز ميرنا
الي بدأت تقوله أااااه يا احمد زبرك براحة الأرض خشنة عليا بطل تنطيط طيزي يا احمد حرام عليك ااااوف ااااااااه خرمي باظ يا مفتري و احمد بيدخل و يخرج في بتاعه و نازل ضرب في طيزها و صدي الصوت بتاع الطرقعه واضح و قام احمد و نطر لبنه في وشها
و قالها خليكي زي ما انتي و دخل ماهر و خرج احمد و طلع زبره و كان أكبر من بتاع احمد و رشق زبره فيها و فضل مبسوطة يا بنت المتناكة طيزك بقت كس الولا احمد مكيفك من واره الخول اخوكي مبسوطة يا أم طيز مفتوحة و هي اااااه اووف طيزي اتكيفت سنة قدام ااااه حد يجيب لبنه في طيزي يطفي النار الي فيها
ماهر خدي لبني يا لبوة و قامت احمد من عليها و رفع البوكسر و قالي خش انا قولتله امسك الفون و حد يولع الكشاف يا جدعان و هي لسه علي الارض و رافعة طيزها وانا ماشي و قلعت البنطلون و بطلع زبري و بدخلوا طيزها لقيتها بصت ليا و لأن كشاف النور كان والع شوفت وشها و حصلت الصدمة احاااااا اختي انا رافعة طيزها في الخرابة و اصحابي بينيكوا فيها و ينطروا لبنهم فيها و مفوقتش غير علي كلمة احمد ما يلا يا زفت أنجز انت هتفضل واقف ... رزعت زبري في طيزها و انا هي مش طالع لينا صوت لحد لما لبني انفجر في طيزها و هي قامت لبست البنطلون و احمد خدها و قالها امشي روحي قبل ما الخول اخوكي يروح