ق
قيصر ميلفات
زائر
انا اول مره اكتب فا ياريت تشجيع وكدا اسمي هيكون في كل قصه هو ملك البحر.
الجزء الاول من (خادم اختي الصغيره)
انا اسمي ملك(ملك البحر)داخل ٢ كليه طولي 160 سنتي من اسره متوسطه عايش في المنصوره انا المتوسط في العيله عندي اخ اسمه مرجان دا متجوز ومش عايش معانا عايش برا مصر في حته اسمها ظ*ظ مش هيتذكر اسمه كتير واختي التانيه اخر العنقود كنزي ١٧ سنه حاجه كدا قشطه بالبن طولها ١٥٠ سنتي وزنها ٦٠ كدا بزازها امم حلوين مرفوعين وطرين طزها مدوره وكبيره ودا الي شدني فيها ورجليها بيضه اووي ونعمه امي ست كبيره ٦٠ سنه وابويا متوفي.
طولت عليكم معلش.
البدايه.
كنزي_ قوم يملك يلا ي بزفت عشان الكليه وتوصلني
انا_خخخخخخ(نايم وبشخر)
كنزي_يعم قول اخلص يخرا ف كليه ومدرسه عشان توصلني
انا_طااايب طاااايب خلللاااص
كنزي_اهو يحجه خلاص قام ههه
انا قومت دخلت الحمام بسرعه عشان متاخر علي الكليه ولسه هوصل كنزي اختي ظبط الدنيا ولبست وكله تمام وهي لبست وكله اشطا
كنزي_ايه يعم الحلاوه دي الي يشوفك كدا ميشوفكش وانت بتشخر ههههه
انا_اها والي يشوفك كدا ميشوفكيش وانتي بتزعقي وانا نايم
كنزي_ايه يعم انا هي انا
انا_طب يلا عشان الكليه ومدرستك
كنزي_يلا
وصلتها المدرسه وانا وصلت الكليه جيت ادخل لقيت الدكتور جوا القاعه
انا_داخل القاعه بكل هدوء جي متاخر طبعا والكل جوا
الدكتور_انت يبني انت انت جي متاخر ليه
انا_معلش ي دكتور اتاخر حبه
الدكتور_اطلع برا
انا_خلصانه
اتكرشت واشطا قعد ف الكافيه ببص علي البنات الشراميط وام بناطيل ضيقه نيك دي وعلي بزازهم وفجاه لقيت بنت جت قعد في الكرسي الي جمبي وببتتكلم في الموب وبتقول لواحد لا يمعلم انا رجلي لوحديها ب ١٠٠ جنيه قولت ايه خلاص اتفقنا
ف استغربت اي رجليها دي ف روحت قولتلها بقولك ي اسمك ايه
هي_قول يسطا
_انا معلش سمعت كلامك بس كان صوتك علي
هي_لا عادي يعم ااومر
انا_هي ليه رجلك ب ١٠٠
هي_ راحت رقعه ضحكه شرمطه هيهيهيييييييي وقالتلي عاوز تشوف رجلي طيب وتقول تاخد كام
انا_ بتاعي وقف بعد ضحكتها دي قولتله ماشي اشوف
هي_راحت قالعه الكوتشي وبتقولي بص
انا_ببص لقيت رجليها مرسوم وشم وشكلها نضيفهاا فشخ .. اها شكلها حلوه بس ليه ب ١٠٠
هي_اصل رحتها غاليه
انا_استغربت ايه رحتها غاليه دي .. ازاي يعني
هي_لا يبقا تشمها
انا_اشمها انتي عبيطه وله ايه
هي_يعم مش انت عايز تعرف يبقا تشمها وتحكم
انا_ومالو بس مش هنا
هي_طبعا مش هنا تعالي الحمام بعدي ب ٥ دقايق كدا
انا_تمام
وقامت هي وانا استغربت بصراحه بس قولت اما اشوف اخرتها وكسم الدكتور الي كرشني دا بس اما نشوف اللبوه دي
ورحت وراها الحمام بعديها ب ٥ دقايق عشان محدش يلاحظ
انا_انا جيت يبنتي
هي_تعالي يقلبي انا هنا اهو
الحممات عندنا كبيره وكذا حمام زي بتاعت المدرسه بس اكبر
هي طلعت من كبينه مش لابسه غير تشرت من فوق الي كان جمبي بي برا
وبانتي (كلوت)
انا_مبحلق ومش مصدق
هي_تعالي يعم مالك
انا_ايه دا يلبوه انتي
هي_تصدق انا غلطانه غور طلاما انا لبوه
انا_لا خلاص مش لبوه .. مانا بصراحه بعد ما شوفت كدا مش هسبها بسهوله هه
هي_ايوا اتعدل كدا
انا_ماشي يست الكل
هي_قربت كدا
انا_قربت ولازقت فيها من قدام بقت بزازها ف صدري
هي_اممم حاسس ب بزازي يولا اممم شايف طررين ازاي
انا_اها جمال اوي طريين
هي_استني بقا مش كنت عاوز تعرف ليه رجلي ب ١٠٠ انزل شمها
انا_طيب
خلتها رفعت رجليها ع قاعده الحمام نضيفه طبعا وقلعت الشوز وبشم لقيت رحتها تجنن فشخ روعه انا عجبتي اوووي احا ازاي رجليها كدا
طبعا بتاعي وقف حبه وهي لاحظت
انا_اها حلوه بس ليه ب ١٠٠ ويدفع كدا ليه
هي_اممم طب شم تاني كدا
انا_لا خلاص كدا
هي_راحت شدد راسي لرجليها
انا_رحت شامم هجت بصراحه مش عارف ليه بس لقيت بتاعي وقف وهي شافتو
هي_مممم شوفت ليه ب ١٠٠ يروحي شم تاني
انا_روحت شامم تاني رحتها حلوه اوووي
هي_اها حلوه اووي شم شم
انا_لقتها بتزوم امممم وانا بشم ولقيت ايدها بتتمد علي بتاعي تمسكو في مسكتها دي كنت جبت لبني
هي_احا انت جبت يعرص
انا_اصل دي اول مره اصلا اشوف واحده ب البانتي(كلوت)
هي_هيهيهيييييهييي طيب يصغنن انا اسمي هناء وعلي الفيس الملكه هناء وحطه صورتي ابقا كلمني
انا_طيب ورحت خرجت وهي بعدي بشويه خرجت
انا روحت ودخلت البيت لقيت امي نايمه روحت داخل علي الحمام اخد دش وطلعت دخلت قوضي وفضلت قاعد بفكر في الي حصل
طب ليه ريحت رجليها حلوه اووي وهيجتني طيب ليه ريحتها ب ١٠٠ وفي عز التفكير
بابا القوضه يتفتح
كنزي_انت يحوان انت مجتش اخدني ليه
_انا يدنامي انا نسيت اختي وروحت..ااها نننسيت معلش
كنزي_نسيت ايه انا هقول لماما
انا_طبعا امي لو عرفت كدا هتزعل ووممكن يحصلها حاجه من الزعل
.. لا لا كنزي امك كبيره بلاش
كنزي_خلاص غور دانت بارد يعم
انا_مش عارف ليه ببص علي رجل كنزي رجليها شبه هناء
.. معلش طيب خلاص
اختي مشت روحت داخل علي الفيس عملت اك فيس وبعتلها
_اسم الاكونت(ملك البحر) هاي
هناء_اسمك يكلب
انا_كلب مين يبت المره
هناء_بلوك
انا_استني استني بلوك ليه مش انتي الي قولتي كلب
هناء_انت مش شايف الاسم الملكه هناء
انا_مفمتش ي هناء
هناء_اسمك ايه وكام سنه وميولك
انا_مستغرب .. اسمي عمر (اي حاجه) ٢ كليه ميولي يعني ايه بقا
هناء_هههههههه انت طلعت ميح كدا
انا_ميح يعني ايه
هناء_قولي ريحيت رجلي عجبتك يولا
انا_خخ احا هي عرفت منين انه انا..بتتكلمي علي ايه
هناء_يغبي انا قولتلك الايميل دا ودا لسه عمله حالا ومحدش يعرفه غيرك هه
انا_احا انا طلعت غبي .. اها تمام انا هو ههه
هناء_طيب قولي عجبتك رجلي
انا_اها بس هي ليه حلوه كدا
هناء_متسالش علي حاجه تمام لو عايز تشم رجلي تنفذ وبس
انا_يعني ايه مفهمتش
هناء_خلاص غور شكلك غبي
انا_لا لا خلاص هنفذ
هناء_تمام يكلبي
انا_طب ليه الغلط
هناءانا قولتلك ايه تنفذ
انا_علي قد مانا عاوز افشخ كسمها علي قد مانا عجبتني ريحيت رجليها .. حاضرر
هناء_ جدع ي كلبي دلوقتي عاوزاك تقول انك كلب
انا_قولت طلاما ايميل فيك يعني مش هتمسك حاجه.. انا كلب
هناء_شاطر يعرص ودلوقتي اشتم نفسك قول انك متناك عشان تشم
انا_كدا كتيررر بس ااصبر..انا متناك
هناء_شاطر يكلب يمتناك
انا_مش عارف لقيت نفسي بهيج وبفتكر رجلي اختي لما كانت قدام الباب. تمام كدا
هناء_اها بكره هخليك تشم حبه يعرص
انا_تمام بس هو ليه يعني حلوه
هناء_عشان الخدام الي شبهك يخدموني
انا_مفهمتش منها حاجه بس اشطا
طلعت برا اشوف الدنيا كلمت امي حبه ودخلت علي اختي القوضه
لقتها نايمه علي السرير علي بطنها وضهرها للباب وحطه الهند فري ومش سامعه
ببص علي طزها لقتها كبيره اوووي اوووف اي دا اححا دي جامده نيك وملبن
امم ببص علي رجليها افتكرت هناء اححححح زبي وقف
رحت مقرب براحه كدا وشميت رحتها لقتها احلي من ريحه هناء ااااه اوووووف ااووي اي
ا طيز ورجلين دي بطل اوي اختي
انا_رحت ضارب علي طزها جامد اتررجت وهي اتضختت
كنزي_ ااااه انت متخلف يحيوان طيزي
انا_ هجت فشخ علي ااه منها دي وكلمت طيزي
كنزي_بتبص علي بتاعي اممم طيب اطلع برا بدل ما اشتمك يقلبي بشرمطه
انا_لا مش طالع ههه
كنزي_ راحت شداني علي السرير بقت هي نايمه علي ضهرها وانا نايم فوقيها وزبي في بطنها
انا_اي يبنتي ليه كدا هههه
كنزي_امممم عادي يروحي بشرمطه
انا_ هجت فشخ .. طيب خلاص كفايه هزار وبقوم راحت زقاني ومعرفش ازاي لقيت رجليها عند وشي..
بعدين في اليوم الي كله رجل وشم دا
كنزي_ملك رجلي وجعاني اوووي من المش بسببك ممكن تدلكهالي
انا_ طيب ماشي.. اشطا اووي
بمسك رجليها نااعمه اوووي وبدلكها براحه
كنزي_اااه براحه يملك اممم
انا_افتكرت هناء هجت اوووي وهي لاحظت
كنزي_اممم ااه امم رجلي وجعاانيي
انا_اهو بدلكها اهو براحه
كنزي_ااه براحه ايواا كدا ااه اممم ولقيت رجليها التانيه جت علي بتاعي
انا_عرقت وخلاص مش قادر اعمل حاجه
كنزي_كفايه وبزعيق
انا_حاضر وخرجت للقوضه..
مسكت الموب بكلم هناء ولقيت المفاجاه..
الجزء الاول من (خادم اختي الصغيره)
انا اسمي ملك(ملك البحر)داخل ٢ كليه طولي 160 سنتي من اسره متوسطه عايش في المنصوره انا المتوسط في العيله عندي اخ اسمه مرجان دا متجوز ومش عايش معانا عايش برا مصر في حته اسمها ظ*ظ مش هيتذكر اسمه كتير واختي التانيه اخر العنقود كنزي ١٧ سنه حاجه كدا قشطه بالبن طولها ١٥٠ سنتي وزنها ٦٠ كدا بزازها امم حلوين مرفوعين وطرين طزها مدوره وكبيره ودا الي شدني فيها ورجليها بيضه اووي ونعمه امي ست كبيره ٦٠ سنه وابويا متوفي.
طولت عليكم معلش.
البدايه.
كنزي_ قوم يملك يلا ي بزفت عشان الكليه وتوصلني
انا_خخخخخخ(نايم وبشخر)
كنزي_يعم قول اخلص يخرا ف كليه ومدرسه عشان توصلني
انا_طااايب طاااايب خلللاااص
كنزي_اهو يحجه خلاص قام ههه
انا قومت دخلت الحمام بسرعه عشان متاخر علي الكليه ولسه هوصل كنزي اختي ظبط الدنيا ولبست وكله تمام وهي لبست وكله اشطا
كنزي_ايه يعم الحلاوه دي الي يشوفك كدا ميشوفكش وانت بتشخر ههههه
انا_اها والي يشوفك كدا ميشوفكيش وانتي بتزعقي وانا نايم
كنزي_ايه يعم انا هي انا
انا_طب يلا عشان الكليه ومدرستك
كنزي_يلا
وصلتها المدرسه وانا وصلت الكليه جيت ادخل لقيت الدكتور جوا القاعه
انا_داخل القاعه بكل هدوء جي متاخر طبعا والكل جوا
الدكتور_انت يبني انت انت جي متاخر ليه
انا_معلش ي دكتور اتاخر حبه
الدكتور_اطلع برا
انا_خلصانه
اتكرشت واشطا قعد ف الكافيه ببص علي البنات الشراميط وام بناطيل ضيقه نيك دي وعلي بزازهم وفجاه لقيت بنت جت قعد في الكرسي الي جمبي وببتتكلم في الموب وبتقول لواحد لا يمعلم انا رجلي لوحديها ب ١٠٠ جنيه قولت ايه خلاص اتفقنا
ف استغربت اي رجليها دي ف روحت قولتلها بقولك ي اسمك ايه
هي_قول يسطا
_انا معلش سمعت كلامك بس كان صوتك علي
هي_لا عادي يعم ااومر
انا_هي ليه رجلك ب ١٠٠
هي_ راحت رقعه ضحكه شرمطه هيهيهيييييييي وقالتلي عاوز تشوف رجلي طيب وتقول تاخد كام
انا_ بتاعي وقف بعد ضحكتها دي قولتله ماشي اشوف
هي_راحت قالعه الكوتشي وبتقولي بص
انا_ببص لقيت رجليها مرسوم وشم وشكلها نضيفهاا فشخ .. اها شكلها حلوه بس ليه ب ١٠٠
هي_اصل رحتها غاليه
انا_استغربت ايه رحتها غاليه دي .. ازاي يعني
هي_لا يبقا تشمها
انا_اشمها انتي عبيطه وله ايه
هي_يعم مش انت عايز تعرف يبقا تشمها وتحكم
انا_ومالو بس مش هنا
هي_طبعا مش هنا تعالي الحمام بعدي ب ٥ دقايق كدا
انا_تمام
وقامت هي وانا استغربت بصراحه بس قولت اما اشوف اخرتها وكسم الدكتور الي كرشني دا بس اما نشوف اللبوه دي
ورحت وراها الحمام بعديها ب ٥ دقايق عشان محدش يلاحظ
انا_انا جيت يبنتي
هي_تعالي يقلبي انا هنا اهو
الحممات عندنا كبيره وكذا حمام زي بتاعت المدرسه بس اكبر
هي طلعت من كبينه مش لابسه غير تشرت من فوق الي كان جمبي بي برا
وبانتي (كلوت)
انا_مبحلق ومش مصدق
هي_تعالي يعم مالك
انا_ايه دا يلبوه انتي
هي_تصدق انا غلطانه غور طلاما انا لبوه
انا_لا خلاص مش لبوه .. مانا بصراحه بعد ما شوفت كدا مش هسبها بسهوله هه
هي_ايوا اتعدل كدا
انا_ماشي يست الكل
هي_قربت كدا
انا_قربت ولازقت فيها من قدام بقت بزازها ف صدري
هي_اممم حاسس ب بزازي يولا اممم شايف طررين ازاي
انا_اها جمال اوي طريين
هي_استني بقا مش كنت عاوز تعرف ليه رجلي ب ١٠٠ انزل شمها
انا_طيب
خلتها رفعت رجليها ع قاعده الحمام نضيفه طبعا وقلعت الشوز وبشم لقيت رحتها تجنن فشخ روعه انا عجبتي اوووي احا ازاي رجليها كدا
طبعا بتاعي وقف حبه وهي لاحظت
انا_اها حلوه بس ليه ب ١٠٠ ويدفع كدا ليه
هي_اممم طب شم تاني كدا
انا_لا خلاص كدا
هي_راحت شدد راسي لرجليها
انا_رحت شامم هجت بصراحه مش عارف ليه بس لقيت بتاعي وقف وهي شافتو
هي_مممم شوفت ليه ب ١٠٠ يروحي شم تاني
انا_روحت شامم تاني رحتها حلوه اوووي
هي_اها حلوه اووي شم شم
انا_لقتها بتزوم امممم وانا بشم ولقيت ايدها بتتمد علي بتاعي تمسكو في مسكتها دي كنت جبت لبني
هي_احا انت جبت يعرص
انا_اصل دي اول مره اصلا اشوف واحده ب البانتي(كلوت)
هي_هيهيهيييييهييي طيب يصغنن انا اسمي هناء وعلي الفيس الملكه هناء وحطه صورتي ابقا كلمني
انا_طيب ورحت خرجت وهي بعدي بشويه خرجت
انا روحت ودخلت البيت لقيت امي نايمه روحت داخل علي الحمام اخد دش وطلعت دخلت قوضي وفضلت قاعد بفكر في الي حصل
طب ليه ريحت رجليها حلوه اووي وهيجتني طيب ليه ريحتها ب ١٠٠ وفي عز التفكير
بابا القوضه يتفتح
كنزي_انت يحوان انت مجتش اخدني ليه
_انا يدنامي انا نسيت اختي وروحت..ااها نننسيت معلش
كنزي_نسيت ايه انا هقول لماما
انا_طبعا امي لو عرفت كدا هتزعل ووممكن يحصلها حاجه من الزعل
.. لا لا كنزي امك كبيره بلاش
كنزي_خلاص غور دانت بارد يعم
انا_مش عارف ليه ببص علي رجل كنزي رجليها شبه هناء
.. معلش طيب خلاص
اختي مشت روحت داخل علي الفيس عملت اك فيس وبعتلها
_اسم الاكونت(ملك البحر) هاي
هناء_اسمك يكلب
انا_كلب مين يبت المره
هناء_بلوك
انا_استني استني بلوك ليه مش انتي الي قولتي كلب
هناء_انت مش شايف الاسم الملكه هناء
انا_مفمتش ي هناء
هناء_اسمك ايه وكام سنه وميولك
انا_مستغرب .. اسمي عمر (اي حاجه) ٢ كليه ميولي يعني ايه بقا
هناء_هههههههه انت طلعت ميح كدا
انا_ميح يعني ايه
هناء_قولي ريحيت رجلي عجبتك يولا
انا_خخ احا هي عرفت منين انه انا..بتتكلمي علي ايه
هناء_يغبي انا قولتلك الايميل دا ودا لسه عمله حالا ومحدش يعرفه غيرك هه
انا_احا انا طلعت غبي .. اها تمام انا هو ههه
هناء_طيب قولي عجبتك رجلي
انا_اها بس هي ليه حلوه كدا
هناء_متسالش علي حاجه تمام لو عايز تشم رجلي تنفذ وبس
انا_يعني ايه مفهمتش
هناء_خلاص غور شكلك غبي
انا_لا لا خلاص هنفذ
هناء_تمام يكلبي
انا_طب ليه الغلط
هناءانا قولتلك ايه تنفذ
انا_علي قد مانا عاوز افشخ كسمها علي قد مانا عجبتني ريحيت رجليها .. حاضرر
هناء_ جدع ي كلبي دلوقتي عاوزاك تقول انك كلب
انا_قولت طلاما ايميل فيك يعني مش هتمسك حاجه.. انا كلب
هناء_شاطر يعرص ودلوقتي اشتم نفسك قول انك متناك عشان تشم
انا_كدا كتيررر بس ااصبر..انا متناك
هناء_شاطر يكلب يمتناك
انا_مش عارف لقيت نفسي بهيج وبفتكر رجلي اختي لما كانت قدام الباب. تمام كدا
هناء_اها بكره هخليك تشم حبه يعرص
انا_تمام بس هو ليه يعني حلوه
هناء_عشان الخدام الي شبهك يخدموني
انا_مفهمتش منها حاجه بس اشطا
طلعت برا اشوف الدنيا كلمت امي حبه ودخلت علي اختي القوضه
لقتها نايمه علي السرير علي بطنها وضهرها للباب وحطه الهند فري ومش سامعه
ببص علي طزها لقتها كبيره اوووي اوووف اي دا اححا دي جامده نيك وملبن
امم ببص علي رجليها افتكرت هناء اححححح زبي وقف
رحت مقرب براحه كدا وشميت رحتها لقتها احلي من ريحه هناء ااااه اوووووف ااووي اي
ا طيز ورجلين دي بطل اوي اختي
انا_رحت ضارب علي طزها جامد اتررجت وهي اتضختت
كنزي_ ااااه انت متخلف يحيوان طيزي
انا_ هجت فشخ علي ااه منها دي وكلمت طيزي
كنزي_بتبص علي بتاعي اممم طيب اطلع برا بدل ما اشتمك يقلبي بشرمطه
انا_لا مش طالع ههه
كنزي_ راحت شداني علي السرير بقت هي نايمه علي ضهرها وانا نايم فوقيها وزبي في بطنها
انا_اي يبنتي ليه كدا هههه
كنزي_امممم عادي يروحي بشرمطه
انا_ هجت فشخ .. طيب خلاص كفايه هزار وبقوم راحت زقاني ومعرفش ازاي لقيت رجليها عند وشي..
بعدين في اليوم الي كله رجل وشم دا
كنزي_ملك رجلي وجعاني اوووي من المش بسببك ممكن تدلكهالي
انا_ طيب ماشي.. اشطا اووي
بمسك رجليها نااعمه اوووي وبدلكها براحه
كنزي_اااه براحه يملك اممم
انا_افتكرت هناء هجت اوووي وهي لاحظت
كنزي_اممم ااه امم رجلي وجعاانيي
انا_اهو بدلكها اهو براحه
كنزي_ااه براحه ايواا كدا ااه اممم ولقيت رجليها التانيه جت علي بتاعي
انا_عرقت وخلاص مش قادر اعمل حاجه
كنزي_كفايه وبزعيق
انا_حاضر وخرجت للقوضه..
مسكت الموب بكلم هناء ولقيت المفاجاه..