ا
ابيقور
زائر
صباح الخير يا عنتيلة
في البدايه بس حابب اوضح اني من الناس الكتير الي موجودين ع المنتدي فقط المتابعه والمشاهده وده اول تفاعل حقيقي ليا في المنتدي فكنت حابب احكي قصه واقعيه حصل معايا في سن المراهقه وتحديداً في ايام الجامعه :
الحكايه بدات وانا سني 18 سنه بعد ما خلصت الثانويه العامه وجبت مجموع وقررت اني ادخل الجامعه . انا اسمي يقوت من الصعيد كان كل طموحي اني اروح جامعه خارج نطاق الصعيد خالص شاب بقي وعاوز اعيش جو الجامعات بس في المدن بعيدا عن التحكمات الي بنشوفها في بلدنا .
قدمت ع كليه حقوق في القاهره وتحديداً كانت في جامعه عين شمس .
طبعا كان معايا صحابي من المدرسه قدمنا في نفس الكليه واتقبلنا وقبل بدايه العام الدراسي قررنا ننزل القاهره ندور علي شقه ايجار جمب الكليه عشان نسكن فيها , وفعلا لقينا شقه في رمسيس بايجار كويس ونقلها في الشقه في بدايه العام الدراسي عشان نعيش الحياه الجامعيه بقي ,
بدات الدراسه وبدانا نشوف الاختلاف الفكري بين الصعيد عندنا وبين المدن بس مكنتش عارف اتاقلم مع الوضع الجديد خالص لان مش ده الي شوفتو واتربيت عليه ولا الي عشت عليه . المهم اتعرفت علي شباب كويسين في الكليه وبقينا نتقابل ونخرج ونتفسح مع بعض لغايه ما في يوم من الايام كنت بزاكر عند واحد صحبي وده اليوم الي كان سبب في دخولي التجربه دي .
بعد ما خلصنا مزاكره قالي انا هفتح البرنامج اتطمن ع الرجاله وفعلا فتح برنامج علي التلفون بتاعه وكان بيتكلم مع ناس داخل غرف وفي بنات وأولاد بيلعبو والدينا حلوه.
قلتلو انا عاوز انزل البرنامج ده والعب معاك قالب ماشي وفعلا بعتلي البرنامج وفتحت وابتديت اتعرف علي صحابه ونتكلم , لكن مو كان بيحب العنتظه شويتين فبقيت اروح اتعرف علي ناس جديده في غرف تانيه.
لغايه ما في يوم قابلت كرستين ,
دي بقي كانت حاجه كده مجنونه بتعمل جو مختلف اول ما تدخل الغرفه كان عندها اصحاب شباب كتير وفقوا اني العب معاهم معلومه بس انا بقول شعر كويس
المهم في يوم قالو حد يحكي حاجه كده عشان نخرج من الملل ده . فانا قلت طب ما اقولكم سعر
وافقوا وابتديت اقول الشعر والكل كان ساكت وبيسمع في هدوء لغايه ما خلصت القصيده
لقيت الناس مبسوطه جدا والقصيده عجبتهم جدا بس كنت مهتم اعرف راي كرستين في القصيده وفرحت جدا لما لقيتها عجبتها أوي
بدات احس اني بقي ليا عندها مكانه خاصه بدات تعرفني علي اصحبها وتتفشخر بيت اصادهم وأقول شعر والناس تنبسط وانا اقرب منها اكتر
لغايه ما في يوم طلبت رقم تليفونها عشان نتكلم واتس وكده لكن صدمتني لما قالت انها مش عندها واتس.
عرفت طبعا انها بتهرب مني بشياكه فقولت اجرب الموضوع ده مع واحده تاني من صحبنا ودي بقي كانت ملك . الي وافقت ع طول وبعتتلي الرقم في الخاص وبعتلها واتس وبدانا نتكلم وكان كرستين كانت البوابه الي دخلت منها لملك .
وفي يوم طلبت منها اننا نتقابل وهي مرفضتش وفعلا قابلتها .
ملك بنت 22 سنه طولها تقريبا 160 س قمحاويه وبطايه كده في نفسها يعني صدرها مش بطال وعندها جناب تبان ان طيزها كبيره ومدوره
دخلت الكافيه وهي كانت قايله انها هتلبس جاكيت ابيض ومش محجبه
انا : انتي ملك بقي مش كده
ملك : إيوه يا عم ياقوت انتا اتاخرت كده ليه
انا : ابدا بس المواصلات والطريق زحمه شويه
أعدت علي الكرسي وطلبت القهوه الي علي الريحه بتعتي وفضلنا نتكلم عنها وشويه عني وعن بلدي وانها بتحب الصعايده ونفسها تسافر الصعيد وكده
وفي وسط الكلام اتكلمنا عن البرنامج واصحبنا الي علي البرنامج راحت بصتلي وقالت : خلي بالك كريستين وخدا بلها منك أوي بس هي مش بتحب تبين الكلام ده لحد ,
قولتلها لا طبعا منا كنت فاكر كده بس طلع ظني مش في محلو خالص ,
وسكت وقلتلها هي كرستين عندها واتس
قالت لي اه طبعا بس اشمعنا
قلتلها اصل انا طلبت رقمها وهي قالت انها مش معناها واتس
ضحكت عليا جدا وكانت ضحكتها حلوه لدرجه ان الناس في المكان بدائو يبصلنا .
قالت لي دي بتتقل عليك يا عبيط مش عوزه تبقي سهله معاك عشان متتنكش عليها
قلتلها منتي متقلتيش عليا وادتيني الرقم علي طول
قالت لي عشان انا مش هتفرق معايا لو كنت لقيتك رخم كنت عملتلك بلوك وخلاص منغير ما توجع دماغك
ضحنا وبعد كده قالتلي الوقت اتاخر لازم اروح فقمت حاسبت علي الشيك ووصلتها قريب من البيت وانا روحت
بس طول الطريق وانا كلمها عن مرنا بيدور في دماغي بفكر ازاي ادخل لكرستين ولو هي فعلا خيفه انها تبقي مدلوقه وعوزه اني انا الي اجيلها
طب منا ممكن اخليها هي الي تيجي وقعه علي بوزها كمان مع اني كنت مستصعب الموضوع في البدايه لما عرفت من ملك ان كرستين متجوزه وعندها بنتين وان كرستين سنها 26 سنه وانا عندي 18 سنه والموضوع بقي بالنسبالي تحدي
روحت البيت وكان الوقت اتاخر والمفروض عندي محاضرات الصبح فا نمت علي طول
صحيت الصبح علي المنبه بضرب الجزمه طبعا ومسكت التلفون اشوف أيه اخبار البرنامج ولفت انتباهي رساله من كرستين مكتوب فيها (أيه يا عم ياقوت لما انتا خارج مع ملك مش تقول كنت جيت معاكوا ولا احنا مش قد المقام).
في البدايه اتخضيت لتكون زعلت لكن بعد كده افتكرت التخطيط الي كنت برسم فيه امبارح ولقيت ان الرساله دي بدايه المشوار اني انفز الي في دماغي
فرديت عليها برساله وقلتها : معلش اصل الخروجه كانت مش مترتبلها علي العموم نبقي نحدد وقت ونلم الشله ونخرج كلنا وكنت قاصد اني ابين انها زي اي وحده في الشله وتعمدت مجبش سيره ملك وقفلت البرنامج ولبست ورحت الكليه.
بعد يوم مرهق في الكليه بسبب قله النوم روحت البيت وغيرت هدومي واكلت وقلت انام حبه
مسكت التلفون قلب ما انام لقيت اشعارات من البرنامج واشعارات من الواتس طبعا فتحت البرنامج لقيت رساله من كرستين مكتوب فيها ( لا ياعم شكرا يا اما خروجه لوحدي يا بلاش )
ضحكت من رد فعلها وكتبت ( احنا نطول يا باشا بس نحدد معاد ونخرج مفيش مشكله بس انا الي عازم)
بعت الرساله وفتحت الواتس لقيت ملك بعتالي فويس بتقولي ان كرستين هتموت من ساعه ما عرفت اننا خرجنا وانها مش بترد عليها ع البرنامج وبتقولي إبقي اكلمها اشفها في أيه
عرفت ملك ان كرستين كلمتني ونمت من التعب صحيت من النوم بالليل علي رقم ملك بترن عليا
رديت عليها قالت لي أيه ياعم كل ده نوم افتح البرنامج الدنيا خربانه
قلتلها ماشي وقفلت المكلمه وفتحت البرنامج لقيت ودخلت الغرفه وعلي غير العاده لقيت ترحيب من الناس الي في الغرفه الا كرستين في البدايه مكنتش فاهم لغايه ما لقيت رساله منها كتبالي ان جوزها بيلعب معاهم في ال غرفه عشان كده مرحبتش بيت كويس
دخلت الغرفه وحاولت اجمع معلومات عن جوزها وان هو ازاي سايبها بين الشباب دي كلها لا وكمان قاعد معاها
فهمت شويه حجات متبين ان هي وجوزها علاقتهم مهزوزه ومش متفقين مع بعض وبردو عرفت منها انه هو الي معرفها البرنامج بس بردو مش كفايه انا عاوز تفاصيل اكتر
كلمت ملك في التلفون وحاولت استدرجها في الكلام يمكن تكون عرفه حاجه عن الموضوع قالتلي شويه معلومات قالت ان الكلام في التلفون مش هينفع وان هي وصحبتها نزلين يشترو شويه حجات وممكن نتقابل في نفس الكافيه الساعه 8 .
انا وافقت والساعه 8 وعشره كنت في الكافيه ودخلت كنت بدور عليهم بس عرفت مكنها من ضحكتها الي ليها صوت خاص الصراحه
رحت للترابيزه وسلمت علي ملك وعرفتني علي هدير صحبتها.
هدير دي بقي حاجه كده اجنبيه شعرها اصفر وعين خضراء وجسمها مظبوط أوي يعني رفيعه وصدرها مدور وماسك نفسو كده وبارز وطيزها مدوره ومشودوه طولها تقريبا 170 س وسنها 24 سنه وعرفت انها كانت متجوزه وخلفت بنت بس بنتها ماتت وقررت تنفصل عن جوزها وترجع بيت اهلها.
أعدت وطلبت قهوتي واستنيت ملك تفتح معايا موضوع كرستين بس كان باين عليها انها متوتره ومش مرتاحه في الاعده
سألتها مالك بس كان الرد انها مصدعه شويه وكنت عارف ان مش ده الرد الي المفروض أسمعه
فضلت اضحك واهزر مع هدير لغايه ما جتلي رساله ع الواتس فتحت لقيت ملك بتقولي قوم استناني أدام الكافيه وانا جيلاك بس متبينش لهدير حاجه
عملت نفسي بعمل تلفون واخدت التلفون وطلعت بكره لقيت ملك جيه ورايا .
سألتها أيه جو الاكشن ده انا مش فاهم حاجه قالت لي ان هي وقعه في مصيبه ومش عرفه تتصرف ازاي
قالت لي ان هدير تليفونها ضاع منها وفي واحد لقاه وبيساومعا علي الصور الي علي التلفون وطالب 2000 ج عشان يدلها التلفون والمفروض ان الشخص ده الساعه 9 هيكون في الكافيه
طبعا انا الشهامه نقحت عليا وقلتلها بس هو يجي وانا اربطلك انو في العمود في الشارع واخلي العيال تطرطر عليه بس انتي متزعليش نفسك , راحت ضحكت وقالتلي استني بس انا مش وثقه في هدير وحسه انها مخبيه حاجه وان الموضوع في إنا
قلتلها طب هدي بس وهنشوف الموضوع في أيه ورجعنا تاني علي الترابيزة وقلت لهدير متقلقيش كل حاجه هتعدي وهنخلص الموضوع ده
بس الغريب ان هدير مكنتش قلقانه زي ملك بس سكت وقلت يا خبر بفلوس .
عدا الوقت والساعه حت 9ونص لقيت واحد داخل علينا سنو يدي 30 سنه وشعره خفيف مش طويل يعني اقصر مني شويه ولابس نظاره وتحس انو موضف اعد وقلها جبتي الفلوس ردت بكل برود وقالتله اه وانت فين تلفوني قلها موجود والحاجه الي عليه زي ما هي حتي انا محتفظتش بحاجه ليا يلا مش مهم اهم روقوا عليا اليومين الي فاتو دول
رحت انا قايل واضمن منين ان مفيش نسخ تاني شايلها منتا اصلا خسيس هتفرق معاك كلمه يعني رحت واخد منو تلفونه الي في ايده وقمت وقفت ورا الكرسي بتاعه وخنقنه وقلتلو ادلها التلفون
راح مطلع التلفون واداهولها وهي لسا بتطلع الفلوس قلتلها لا مفيش فلوس هو مش بيرجع حاجه لقاها دخ خسيس مش هياخد جنيه , المهم الناس في المكان بدات تتلم ويحجزو راح قام زاققني وجري وساب التلفون بتاعه معايا ومشي .
ببصل لقيت ملك قعده مرعوبه من الي حصل وأول ما الموضوع خلص قالت انا عوزه اروح البيت .
قمت حاسبت طبعا والكل بيتسائل عن الي حصل واخدت ملك وهدير ومشينا وصلتهم نفس المكان الي وصلت فيه هدير المره الي فاتت وروحت انا البيت .
دخلت البيت غيرت هدومي وجهزت عشان ادخل ع السرير لقيت تلفون غريب بيرن في جيب الجاكت
طلعت التلفون لقيته تلفون الراجل تقريبا مراته كانت بترن عليه.
عملت التلفون وضع طيران وفتحت التلفون ومكنش فيه رقم سري .
فتحت الصور لقيت صور بنات عريانه وصور متحركه سكس كان شكلهم حلو وانا بتفرج لقيت ايدي نزلت علي زبي وابتديت ادعك فيه وانا بتفرج وأخلص البوم ادخل في التاني لغايه ما وقفت عند صوره بشبه عليها ركزت شويه لقيت زبي وقف أوي اوووف معقول الجمال ده احا ده البوم كامل دنتي طلعتي حكايه يا هدير ...
اه هي هدير صورها عريانه ملط بزازها بيضه ووقفه وعليها حلمه بني جمده ولا وسطها الرفيع الي تحته علي كول طيز مرسومه ومدوره ولا كسها البمبي الي مفهوش شعرايه .
فضلت اقلب لغايه ما جتلي فكره والفكره مخيبتش فتح الفيديوهات لقيت فيديو مكتوب تحته جمده نيك فتحت الفيديو لقيتها هي هديد اعده علي ركبها بين رجل راجل ونزله مص في زبرو وهو بيصورها وهي تمص في زبرو شويه وشويه تلحسو بلسنها وتلحس بضانه
راحت قامت وطلعت علي السرير وفلقست وادتلو طيزها راح ماسك زبرو وقلها عوزه أيه يا شرموطه
قالتله عوزاه راح ضاربها ع طيزها وقلها هو أيه يا متناكه قالتلو اااااااي زوبرك عوزاه كلو في كسي
راح حاطت زبرو علي خرم كسها وذقو وحده وحده جوه كسها وهي تقوله اااااه كسي بياكلني امممممممممم نيك أوي طلع كس امي يا احمد وهو بدا يسرع في النيك في كسها وهي عماله تصوت اااااااااااااي كماااان نييييك انا متنكتك ي احمد زبرك حلو لو نكني ااااااااااااه ااااااه
راح قالبها علي ضهرها وقلها افتحي رجلك يا بنت الشرموطه راحت فتحت رجلهت وقالتله بنت الشرموطه والشرموطه تحت أمرك يا احمد حط زوبرك في كس بنت الشرموطه يلا راح رازع زبرو في كسها كره وحده راحت شهقت وصوتها علي اخخخخخ احححححح اااااااه ااااه اااااااااه نكني كمان ي احمد اوووووف
هنا بقي انا مستحملتش ورحت منزل لبني لي طلع جوه البكسر زي النافوره وغمضت عيني لقيت نفسي رحت في نوم عميق مفقتش غير ثاني يوم .......
كنا وقفنا لما اتفرجت علي الفيديو بتاع هدير وجبت لبني ونمت
صحيت تاني يوم الصبح الساعه 11 جسمي واجعني مش عارف أيه السبب بحسس بإيدي جنبي علي السرير بحاول أوصل للتلفون بتاعي وبفتح عيني وحده وحده مسكت التلفون لقيته فاصل شحن دورت حوليا علي التلفون التاني لقيتو مرمي علي الارض وفاصل شحن بردو تقريبا كده نمت وسبتوا شغال .
اليوم ده كان جمعه وانا بحكم اني بقيت قاعد لوحدي في الشقه الإيجار بقيت بصحي بالعافية عشان انا من النوع الي أتعود علي الدوشه في البيوت .
اه منا نسيت اقلكم ان انا واصحابي متفقناش علي الشقه ولقتهم عوزين يمشوا فكلمت اهلي اني اعد في الشقه لوحدي وإني مرتاح فيها ومش هنقل .
المهم قمت من السرير وقفت حطيت الكنكه علي النار وعملت كبايه القهوه واخدت علبه السجاير ووصلت المشترك في الفيشه وحطيتو ع الحوض ووصلت الشاحن وشغلت التلفون طبعا اول حاجه عملتها فتحت البرنامج اشوف أيه الاخبار لقيت الدنيا هاديه .
ولقيت رساله من ملك علي الواتس بتقولي انت فين يا ياقوت برن عليك تلفونك مقفول ياريت لما تفتح تلفونك كلمني
مكنتش حاسس اني محتاج اكلمها عشان كنت حاسس بخيبه امل من نحيتها هو انا فعلا كنت مستمتع بالفرجه علي صحبتها بس فكره انها ممكن تبقي زيها كانت مخوفاني جدا بعد ما ابتديت اتشدلها شفت الرسائل ومردتش وعملت تلفوني وضع طيران ومسكت تلفون الراجل الي اخدتوا منو امبارح فضلت اقلب في التلفون كان عليه صور لبنات كتير في البدايه لما مسكت التلفون اول مره فكرت ان دي ممكن تكون صور بنات من علي النت او التوتر مثلا بس بعد ما شفت صور هدير قلت ليه متكنش دي صور بنات حقيقيه ولقيت كذا فيديو للراجل الي اسمو احمد ده بس مع بنات مختلفه حوالي 12 فيديو كل واحد فيه وحده غير التانيه بس انا كنت بدور في الفيديوهات وخايف الاقي ملك في فيديو منهم بس ارتحت شويه لما لقيت انها ملهاش حاجه علي التلفون
نزلت جبت فطار ورجعت البيت افكر انا هعمل أيه في موضوع التلفون ده , اول حاجه قفلت وضع الطيران واستنيت الي هيحصل وفي الوقت ده شغلت تلفوني بس مظهرتش في البرنامج ولا علي الواتس
بعد حوالي 10د لقيت التلفون بيرن الرقم كان مكتوب ( احمد باشا ) ، استنيت شويه ورديت علي التلفون واول ما رديت لقيته بيقول : انتا فين يا زفت من امبارح برن عليك وتلفونك مقفول ولا عرفتني عملت أيه مع بنت المتناكه دي وانا قلتلك اول ما تخلص الحوار اتصل بيا .... الو ،الووو،انت مش بترد ليه يا متخلف انتا علي الصبح .
طبعا انا سمعت الكلمتين ورحت قافل السكه عشان مش عارف هقول أيه وفي نفس الوقت جمعت ان الراجل ده هو الي موجود مع البنات في الفيديو ف مكنتش عاوز إبقي كرت محروق لو عرف ان التلفون مسروق
حطيت التلفون جنبي واستنيت شويه وانا بلعب جيمز علي تلفوني لقيت تلفون الراجل بيرن تاني ، بس رقم مش متسجل رديت وسكت تاني طبعا لقيت واحد بيقول : الو أيه يا باشا ارتحت انت كده طب ممكن ترجع التلفون عشان ده باكل منو عيش واكيد انتا قلبت في التلفون وشفت الحجات الي فيه واتاكدت اني مش خسيس ولا أيه يا برنس
انا في البدايه اتهزيت بس جمعت تفكيري وقلتله : اه تمام انا شفت الي علي التلفون والصراحه عجبني وبفكر مرجعش التلفون ،
قالي: طب ليه كده بس بقلك التلفون ده انا باكل منو عيش وغير كده انتا متقدرش علي الي في التلفون ده علي حجات لناس لو عرفت ان انت معاك الحجات دي وملكش حد بيسندك هيزعلوك واحتمال يخدو روحك عشان يخلصو من الي علي التلفون،
قلتله: لا متقلقش عليا انا عارف انا هعمل أيه بالتلفون ده بالظبط
قالي : هتعمل أيه بقي يا شبح هتقضيها ضرب عشرات ولا هتنزلهم علي xxxx انتا مش عارف التلفون الي معاك ده ممكن يخليك مليونير وياعم لو عاوز تلعب العبك معايا شكلك قلبك حلو وهننفع بعض،
كنت بفكر شويه في كلامه بس محبتش اخليه ياخد باله انه عرف يقنعني رحت قلتله لا يا معلم مش عاوز لا العب معاك ولا مع غير وكفاياك كده عشان وقتك خاص .. اه وابقي صح كلم الي اسمو احمد باشا ده عشان قالب عليك الدنيا ولو شافك هينيكك اصل انا قفلت السكه في وشو ورحت قافل السكه وعملت التلفون وضع طيران واعدت افكر ..
يا ترا فعلا الناس دي تقيله ذي ما هو بيقول كده لدرجه انهم ممكن يدفعوا ملايين في الصور والفيديوهات دي ولا هو بيشتغلني عشان يزغلل عيني ويخليني ارحله بالتلفون ، طب وانا هدايق نفسي ليه طب منا ممكن اعرف كده بنفسي ..
فتحت المكالمات الي حصلت من يومين لفت انتباهي رهم متسجل مدام سلوي فضلت ابص للرقم شويه وبعد كده قررت اني اتصل ، التلفون ادا جرس وقبل ما الجرس ينتهي بثواني لقيت وحده ردت علي التلفون وبتقول : الو إيوه انا مش قلتلك مترنش عليا وانا في البيت انتا كده هتخرب بيتي جوزي رجع من المأمورية ومش عوزاه يحس بحاجه حرام عليك ده كان يوم اسود يوم ما قررت اجي الشقه دي .
تخنت صوتي شويه ورحت قايل طب منتي مش عوزه تسلكي معايا .
لقيتها بتقول نعم يا روح امك انتا مش واخد 10الاف جنيه من كام يوم وقلتلي انك هتسكت الزفت الي اسمو احمد ده لغايه ما اجهز المبلغ ، اسمع انا من يوم ما شفت الصور دي انا مش بنام انتا مش عارف جوزي ممكن يعمل فيا أيه .
قلتلها تهدئ بس كده شكل اعصابك بايظه انا ال 10الاف دول بتوع احمد باشا طب فين عرقي انا
قالت لي طيب طيب عدي عليا في البيوتي سنتر هتلاقيني مجهزالك 3000 جنيه و... ، سمعت صوت جمبها بيقول يلا يا سلوي مش عوزين نتأخر راحت قفلت السكه وانا قعدت مش عارف ايه الي ممكن يحصل بعد كده .
طلعت التلفون وفتحت الفيديوهات وفضلت احاول اني اشبه علي صوت الست من كلمها في الفيديو لغايه ما وصلت لفيديو في وحده ست اربعينيه وقفه ب روب بينك شغلت الفيديو لقيتها بترقص وفتحت الروب شفت جسم يجنن في قميص نوم ابيض ،
وهي جسمها جامد بزاز كبيره وبيضه بطن ملفايه ف اخرها سوه منفوخه وبعد كده جناب جمده نزله بطيز مربربه وفخاد مقلوظه ، يعني ست بمعني كلمه ست ، فضلت ترقص شويه في الفيديو راح قام واحد مسك ادها ورقص معاها وفضل يبوس فيها ويحضنها
راح قاعد علي السرير وفتح الروب وشاورلها علي زبرو الي جت تجري عليه ونزلت بين رجله ومسكت زبرو ، قالها بالراحه يا لبوه مالك ، قالتله بقالي كتير تعبانه سبني ابسطك بقي ومسكت زبرو وفضلت تمص فيه وتلحس وهو حاطت ايدو علي راسها وبيلعب في بزازها بالايد التانيه فضلت تمص وتلحس في زبرو شويه راح قام زنقها في الحيطه وفضل يبوس ويقفش في بزازها ويقلها شفتي يا سلوي هانم تمامك بقي فين ، وهي متخدره في ايدو راح ضربها بالقم وقلها انطقي يا سلوي هانم، قالتلو شفت يا حبيبي شفت ،
راح نيمها علي السرير وقلها الاندر وقلها يا بخت معالي الباشا بالكس ده دوقيني كده يا سلوي هانم وراح نازل بلسانه علي كسها وفضل يلحس فيه اول ما حط لسانه علي كسها شهقت وطلعت منها اااااه بنت متناكه وفضلت تستمتع ، ااااه ااااااااه كمان يا حبيبي اممممم كسي بالراحه علي كسي اااااااااي راح دخل صباع جوه خرم كسها راحت صرحه ، اااااااااي اااااااه اااااااااه يا احمد مش قدره نكني اااااه اوووووف كسي مش قدره يا احمد ابوس رجلك قوم نكني اااااي ، راح طلع صباعه من كسها وحطو في بقها راحت اترعشت ونزلت عسل كسها وهو بيلحس كسها ،. راح قايم وقلها عوزه أيه يا سلوي هانم قالتلو عوزاك تريحني قلها ازاي قالتلو ابوس رجلك نكني
قلها ميصحش سلوي هانم تبوس رجلي راحت اتنطرت من علي السرير ونزلت تبوس في رجلو وتقول انا تحت رجلك أهو وتحت أمرك يا سيدي نكني عشان خطري اااااه نكني ، شدها من شعرها ورماها علي السرير وهي بتتلوي من التعب والحرمان قلها طب ومعالي الباشا ، قالتلو كس ام الباشا نيك مرات الباشا وفتحت رجلها راح رازع زبرو كلو في كسها مره وحده راحت شخرت خخخخخخ ااااااه كمان يا حبيبي كمان يلي نايك شرف الباشا اممممم نيك نيك كمان اااااه اوووووف زوبرك يجنن يا حبيبي ، وهو بيرزع في كسها وهي بتتلوي تحته ،
(كل ده وانا شغال دعك في زبي وعجبتني أوي الطريقه الي بينيك بيها الي اسموا احمد ده ، هو ازاي مخليها تحتو كده )
بعد ربع ساعه نيك قلها يلا قومي يا كلبتي قامت في ثنيه وقالت نعم ، قلها يلا لفي عشان اركبك باستو من بقو وقالت حاضر ولفت شفت طيز تجنن اتمنيت اني انا الي اكون مكانه وانيك الجمال ده ، راح مسكها من وسطها وحط زبرو علي خرم طيزها وبدا يضغط وهي بتصوت لالالالا دي طيزي بالراحه مش هتشيل الزبر ده كلو راح جاب علبه من الدرج ودهن زبرو ودهن خرم طزها وبدا ينيك وهي عنها قلبت ورحها راحت راح مدخل زبرو جوا طيزها وفضل ينيك
وهي بتتكلم بالعفيه امممممم طيزي اااي اااي بالراحه يا احمد هموت احححح هو ده النيك اااااي ااااااه راح حاضنها جامد وسرع في النيك وتشنج ونزل لبنو كلو في طيزها .
وطبعا انا نزلت لبني معاه احتراما للطيز الي قدامي دي ،،.
تقريبا انا عرفت انا عاوز أيه انا فاهم اني لسا تحت تاثير الهيجان بس فكره ان الست دي ممكن تبقي تحتي رفعا سقف طموحي السماء،
قمت استحميت وجهزت ورحت نزلت وكلمت مدام سلوي دي منا مش عارف العنوان ، رنيت مره واتنين بس محدش رد عليا بدات احس اني مش هشفها ، بس قطع سرحاني تلفوني بيرن في جيبي ، طلعت التلفون لقيت ملك بترن مردتش اول مره لكن هي رنت تاني رحت رديت .
. الو أيه ياعم ياقوت انت بقالك يومين مش بترد ليه هو انت زعلان مني في حاجه
. لا وهو انا هزعل منك ليه يا ملك انا بس كنت مرهق وتعبان شويه
. مرهق وتعبان من ساعه الي حصل في الكافيه ولا حسيت اني بتاعه مشاكل وانت مش عاوز تسحل نفسك في مشكلي انا واصحابي
انا سكت شويه رحت قلتلها تشربي منجه ؟
قالت لي علي حسابك ولا حسابي ، قلتلها لا طبعا علي حسابي استني في الكافيه الساعه 9 ، وقفلت .
اتصلت بالراجل صاحب التلفون وقلتله الا هو البيوتي سنتر بتاع مدام سلوي عنوانه فين ،
ضحك وقالي وهتعمل أيه بالعنوان يبني اعقل ومتوديش نفسك في دهيه انت مش عارف انت بتعمل أيه
لا انا عارف هتقول ولا اتصل اسألها وساعتها هي هتقلق وهتعرف ان في مشكله ويا عالم ممكن خوفها يوصلها انها تعمل أيه
قالي هديهولك بس بشرط تفهمني انتا هتعمل أيه وعاوز أيه من الناس الي علي التلفون دول وسدقني انا هنفعك كتير ع العموم العنوان مدينه نصر.الحي ال...... ش ....... اسم المحل ......... ولو تهت اسال والف مين يدلك
قلتلو تمام هفكر يلا سلام دلوقتي .
طلعت التلفون وبعت رساله امدام سلوي قلتلها انا ربع ساعه وهكون في المحل مش عاوز اقف كتير .
ردت قالت طيب انا مش في المحل بس هسبلك المبلغ عند الكاشير وأول ما تروح تقلها انا عاوز فلوس الصيانه هتديلك الظرف بتاعك ، وياريت تخف عليا شويه انتا وأحمد عشان انا مش عوزه فضائح .
أخدت بعضي ورحت علي العنوان هو ميتوهش الحقيقه دخلت المحل لقيت وحده بتقولي ممنوع الدخول بعد ازنك قلتلها انا جي لمام سلوي اخد فلوس الصيانه ، قالت اه تمام انا عندي خبر ثواني هجبهملك .
بعد دقيقتين جت وفي اديها ظرف أخدت الظرف وقلتلها شكرا ومشيت من المحل بصيت في الساعه لقتها 8وربع قلت اروح الكافيه اشرب قهوتي وافكر انا عاوز أيه من ملك بالظبط ،
بعد ما وصلت طلبت قهوتي الي حفظتو طبعا انها علي الريحه وولعت سيجاره وسرحت في الي المفروض انا اعمله بعد فتره محستش هي اد أيه فقت من سرحاني علي صوت ملك بتقلي مالك ياعم انتا بتحب جديد ولا أيه ، قلت لا ابدا سرحت بس وبعدين انتي اتاخرتي ليه قالتلي مبدئا انا متاخرتش ثانيا بقي كره من نفسي اجي بعدك
ضحكت وقلت تمام يا ستي برحتك انتي عملا أيه ، قالت تمام بس مكسوفه منك أوي بسبب الي حصل ومش عرفه انت ممكن تكون فهمت أيه بالظبط بس انا اسفه كل الي كنت بفكر فيه ان يكون معايا راجل عشان منكنش لوحدنا
قلتلها هي مين هدير دي وتعرفيها منين اصلا بس ياريت منغير كدب
قالتلي بص هي مش صحبتي ولا حاجه احنا جيران من بدري وهي في سن اختي وكانت ديما بتيجي عندنا واهلها ناس طيبين بس هي جتلها صدمه من موت بنتها وتعبت نفسيا حتي جوزها مستحملهاش ولما طلبت الطلاق طلقها علي طول عشان مستحملش تعبها ومن ساعتها وهي اتقلبت 360 درجه بقت بتشرب وتتعاطا مخدرات وبتسكر وبقت حلتها نيله خالص
قلت طب لما انتي عرفه كده أيه الي خلاكي تيجي معاها في الحوار ده وانتي عرفه انها اصلا مشيها غلط
قالت ادبست فيها لقيتها بتتصل بأختي عوزاها تيجي معاها مشوار ضروري بس اختي جوزها مرضيش عشان كده قالتلي انزلي انتي معاها ومعرفتش الموضوع غير لما جت هنا وحكتلي وانا فعلا كنت عوزه اشوفك بس لما ادبست قلت كويس ان جي ادبسك معايا بالمره عشان كده قلتلك نطلع بره وحكتلك علي الي حصل وهو ده كل الموضوع بامانه .
قلتلها طب انا عاوز اتعرف علي هدير اكتر ممكن ولا الموضوع هيبقي صعب عليكي
سكتت شويه وقاله لا اه عادي اعرفك عليها بس مكنتش اعرف انك بتحب النوع ده من البنات ميبنش عليك خالص
قلتلها لا مش كده بس هتعرفي كل حاجه في وقتها ولا انا عاوز رقم تليفونها وثانيا انا متكلمتش معاكي خالص والمفروض ان المره الي هقابلها فيها دي هتبقي صدفه ، اتفقنا
قالت تمام اتفقنا
واخدت منها الرقم وشربنا المنجا وعلي الساعه 10 مشينا وصلتها نفس المكان والمرادي ركبت تكس وروحت علي البيت ،
غيرت هدومي كالعاده وجهزت السرير وريحت ضهري ومسكت تلفوني واتصلت بهدير
الو هدير معايا ..؟
إيوه مين حضرتك !
انا ياقوت فكراني ؟ . انا الي كنت مع ملك في الكافيه يوم الموضوع بتاع الراجل الي سرق التلفون
اه تمام افتكرت ، ازيك عامل أيه وجبت رقمي منين
انا اولا تمام كويس ، ثانيا جبت رقمك من ملك كنت عاوز اعرفك ان التلفون بتاع الراجل لسا ممعايا بس للاسف مش عارف افتحه عشان الرقم السري وحبيت اطمنك ان كده مفيش حاجه ممكن يسومك عليها تاني
سكتت شويه وبعدين قالت اه تمام شكرا جدا علي الي انتا عملته معايا انا كنت هكلمك اشكرك بس انتا سبقتني
بس هو انا ممكن اخد التلفون بتاع الحيوان ده اعمله ضبط مصنع عشان ميكنش عليه حاجه يعرف يرجعها تاني
قلتلها تمام لو انتي عوزه كده انا ممكن اعمله سوفت ويير وامسح كل الي عليه
قالتلي لا انا الي عوزه التلفون بس كان صوتها بدا يتعصب
قلتلها مالك في أيه مش هتفرق ثم اني ناوي اسقيه من نفس الكأس عشان يحرم يعمل كده مع بنات الناس ، وبعدين هو انتي كنتي تعرفي الراجل ده او في سابق معرفه
قالت لالالا ابدا انا بس كنت عوزه اتطمن علي نفسي مش اكتر بس هو انا هعرف الراجل ده منين اصلا
قلتلها اصل انتي اتعصبتي وشيفك عوزه التلفون بتاع الراجل ده أوي فخمنت ان ممكن يكون في حاجه بس
قالت لا مش اتعصبت ولا حاجه بس تمام لو مش حابب تجيب التلفون خلاص انا وثقه فيك
كملنا كلام عادي بالرغم من انها كان واضح عليها التوتر بس عرفت اوصلها اني عاوز اعرفها وان موضوع التلفون ده كان مجرد حجه عشان اتكلم معها وإني مش شاكك فيها
قمت عملت كبايه قهوه وقلت ازاكر شويه ، فضلت ازاكر وسرحت مع المزاكره لغايه ما لقيت رساله جت علي تلفون الراجل مسكت التلفون والرساله كانت من مدام سلوي،
بتقولي هو انت ليه بتلعب معايا ومش عاوز تبعد عني وتسبني في حالي انت والزفت الي اسمو احمد ده ومين الي جه اخد الفلوس من المحل النهرده ده ..؟
قلتلها انا الي جيت أخدت الفلوس وبعدين انتي عرفه ان الموضوع كله هيخلص لما تجمعي الفلوس
قالت مهو بردو ربع مليون جنيه كتير منكو *** وبعدين انا راجعت الكاميرات بتاعه المحل وشفت ان انتا مجتش
انا يا ولاد الحرام ربع مليون جنيه ) وانا ازاي نسيت موضوع الكاميرات ده هعمل أيه دلوقتي في المصيبه دي
سكت شويه وبعد كده بعتلها ، بصي انا مكنتش واثق فيكي عشان كده بعت واحد ياخد الفلوس ومتقلقيش هو ميعرفش حاجه عن الموضوع كل الي يعرفه ان دي فلوس صيانه بس
قالت خلاص وياريت مش عوزه اسمع عنكو حاجه وانا هجيب الفلوس قبل المده وملكوش دعوه بيا هتخربو بيتي ..
قمت من علي المكتب ورجعت السرير وانا بفكر هعمل أيه في البعد كده غلب النوم تفكيري ونمت .......
صحيت تاني يوم الصبح رحت الكليه وكانت الفتره دي علقتي بالكليه اني اروح احضر محاضراتي وارجع ومش بعد مع حد ، روحت البيت تاني ومسكت التلفون بتاع الراجل وفتحت ارقام التلفونات لقيت ارقام بنات كتير محاولتش اني اتصل بحد عشان كنت قلقان جدا ..
شويه ولقيت ملك بتكلمني بتقولي هدير عوزه تعد معايا واشوف هعرف انزل أمتي ونتقابل ، قلتلها النهرده عادي
قالتلي للدرجادي مستعجل ع العموم خلاص نتقابل النهرده في الكافيه سلام .
نزلت جبت اكل وحطيت الفلوس في الفيزا وحلقت شعري وجهزت والساعه 7 ملك كلمتني قلتلها يا ملك تعدي معانا شويه وبعد كده تتحججي باي حاجه وتسيبيني معاها وامشي انتي وانا هفهمك كل حاجه ، قالت تمام وقفلنا
مشيت رحت الكافيه ولقيتهم موجودون اعدنا نتكلم ونهزر وطبعا منستش القهوه وبعد ساعه ملك قالتلي انا همشي عشان أختها هتقابلها في مكان يشترو حاجات وبعد كده هتجبها وتيجي
مشيت ملك لقيت هدير بتبصلي شويه وقالت ها بقي ياعم ياقوت ادينا لوحدنا أهو عاوز تعرف أيه عني
سألتها عن حياتها الي انا كنت اعرفها من ملك قبل كده بس عملت نفسي اول مره اسمع
كلمتها عني وعن بلدي وحسيت اد أيه هي بتحاول تقربني بيها وتكسب ثقتي بس انا كمان كنت ممثل اني بستجيب لغايه ما فتحت موضوع التلفون
قالتلي : ياقوت انت أخدت التلفون من الراجل ليه
قلتلها عادي عشان يتأدب وبعدين انا كنت هسومو علي الفلوس بتعتك قصاد التلفون مكنتش متوقع انو هيسيب التلفون ويمشي
قالت تعرف اني ليا اخ عندو محل تلفونات وبيشتغل في الصيانه وممكن يفتحلنا التلفون يمكن نلاقي حاجه نمسكها عليه ونخليه يدوق من نفس الي بيعملوا في بنات الناس
قلت طب تعرفي اني بدات احس انك عوزه تلفون الراجل اكتر منو هو ده هو ع الاقل متصلش يسال عليه بس انتي عوزاه باي طريقه
قالت لا عادي دي كانت مجرد فكره
قلت بقلك أيه يا هدير خلينا نتكلم بوش مكشوف انتي كنتي تعرفي الراجل ده قبل كده
سكتت شويه وقالت كان في بيني وبينه علاقه و..
قلت هدييييير بقلك بوش مكشوف
قالت هو انت فتحت التلفون يا يقوت
قلت اه فتحت التلفون من اول يوم روحت فيه وشفت الي علي التلفون
قالت طب انت اكيد مش زيهم وتقولي انك عاوز فلوس انت متعرفش اصلا أيه الي خلاني اعمل كده
قلت لا مش عارف ولا عاوز منك فلوس انا بس عاوز اعرف مين دول وايه الي خلاكي تعملي كده
قالت انا هحكيلك : بعد ما بنتي ماتت واتطلقت من جوزي عرفت ناس استغلت الحاله الي انا كنت فيها وخلوني امشي في طرق وحشه واخدو كل الفلوس الي معايا ولما بقيت مدمنه ومش معايا فلوس بعدو عني
بعدها عرفت محسن
انا : معلش مين محسن ده عشان انا بحب التفاصيل
كملت: محسن ده الي انت أخدت منو التلفون هو متجوز بس زي اغلب الرجاله عينو فرغه غير كده اكتشفت انو خول في العلاقات وبيحب يتزل وحاجات كده
عرف يشدني لصفه لغايه ما في يوم اتصل بيا وقلي عوزين نروح مكان مهم ، قابلته ورحنا العوامه، وكل الحكايه كوم ومن ساعه ما رحت العوامه وحياتي بقت في اتجاه تاني خالص .
انا: وايه هي العوامه دي
كملت : دي مركب بيحصل فيها كل حاجه غلط ممكن تتخيلها او متتخيلهاش وبيرحها ناس كتير مشاهير وممثلين ورجال اعمال وسيدات اعمال وكل الناس الأغنيه الي ممكن تأهيلهم
شفت المكان وساعتها محسن عرض عليا اني اشتغل في العوامه وطبعا انا فهمت هو عاوز يشغلني أيه في الاول كنت رفضه بس عشان هو المصدر الوحيد الي كنت بجيب منو المخدرات الي كنت بشربها كان من مصلحتي اني إبقي جمبه
انا: معلش بس عشان انا فهمي علي قدي، منين كنتي شغاله معاه ومنين جه عشان ياخد منك فلوس مقابل تلفونك وصورك
هدير: لا مهو التلفون ده مكنش تلفوني
انا: نعم ,؟ امال تلفون مين
هدير :ده كان تلفون مروه ، طبعا هتسال مين مروه دي مش كده
انا: اكيد
هدير: مروه دي اخت ملك
انا: نعم يعني ملك كمان طل.....
هدير: لا ملك متعرفش اي حاجه عن الي حصل ولا تعرف ان ده تلفون أختها وأختها أخترعت حوار عشان تخليها تيجي معايا عشان الاتفاق مكنش التلفون بس
انتفاق مع مروه انها هتدفع 2000 ج وكمان محسن يشوف ملك أختها عشان هي الي كان عليها الدور تروح العامه
انا: أيه ده انا مش مصدق الي يسمعه ده هي أيه الحكايه بالظبط هو انتو عصابه ولا أيه دنا هنكو في افكاركو
هدير : روق بس هو كاس وداير مهي مروه بردو كانت من ضمن الاتفاقات وكله كاس وداير اي بنت بتروح الغواصه بتبقي اتشافت ومطلوبه
انا: انا هوديكو في دهيه
هدير: تصدق كنت فكراك اذكي من كده انت مش حاسس بالخير الي معاك تلفون محسن ده ممكن يندفع فيه ملايين عشان الداتا الي عليه دي تتمسح
انا: انا مبقتش عارف ولا فاهم حاجه
هدير: قوم تعالا معايا هنروح البيت عندي وهناك هفهمك كل حاجه وهعمل معاك أتفاق هيعجبك جدا
قومنا مشينا وانا كنت رايح معاها ومش عارف انا رايح ليه بس كل الي مطمني اني مش معايا تلفون محسن وهدير عرفه كده كويس فاكيد مش هيكون كمين.
وصلنا البيت عند هدير هو في منطقه نضيفه حتي العماره والشقه شكلهم حلو ، قلتلها هو مش انتي جارت ملك
قالت اه بس دي شقتي انا ، قلتلها تمام واعدت وهي دخلت تعملي حاجه أشربها وجت أعدت جنبي
وقالت بص بقي يا سيدي انت داخل دماغي وعاجبني تفكيرك وانا كنت بفكر في حاجه تخليني مليونيره بس كانت وقفه علي حد بيفهم زيك كده بس مش من مصلحتك ان حد يعرف الكلام الي هقلهولك ده بس قبل اي حاجه انا عوزه اردلك الجميل الي عملتو
هو مكنش جميل بس انت عملته بحسن نيه ، وقامت دخلت الاوضه وطلعت لبسه قميص نوم ابيض وعليه روب شفاف ابيض ، مشيت قدامي لغايه السماعه وشغلت اغنيه واتحزمت وبدأت ترقص وانا قاعد بتفرج علي الجمال الي قدامي
وبفصص كل تفصيله في جسمها وهي تيجي عندي وتسخني وتحط ادها علي بتاعي وشويه تعد علي حجري وانا خلاص هجت ومبقتش علي بعضي ، دي اول مره اشوف وحده كده ادامي.
جت بين رجلي واعدت علي ركبتها وبدأت تفك زراير البنطلون وطلعت زبي الي كان خلاص واقف علي اخرو وراحت حتط زبي في بقها اوووووف إحساس جامد أوي فضلت تمص في زبي وانا في حته تاني خالص ومغمض عيني ومستمتع أوي راحت قامت مسكتني من ايدي وشدتني علي الاوضه ونزلت علي ركبتها وانا واقف وبدأت تمص زبي تاني احااااا علي المتعه والاحتراف راحت قامت ونامت علي ضهرها علي السرير وفتحت رجلها رحت نمت عليها وبدأت ادخل زبي في كسها الي كان غرقان راحت شهقت وقالت بالراحه يا ياقوت انا مش هخلص انا النهرده همتعك رحت مدخل زبي كله مره وحده خلتها صرخت وابتديت انيك فيها جامد وهي تتلبون امممممم اااااي كمان يا يقوت زبك يجنن نكني اوووووف نيك كسي أوي طبعا انا افتكرت كلام الراجل الي في الفيديو
قلتلها اتناكي يا بنت المتناكه قالتلي ااااااه كمان نيك بنت المتناكه ااي احح٠ححححححح نيك كمان قلت عجبك زبي يا كس امك قالت اووووووي كسي مفشوج من زبك يا يقوت مسكت بزازها الي كنت هتجنن عليهم وانا برضعهم وبرزع زبي في كسها قلتلها انا هجيب، قالت هتهم علي بطني رحت مطلع زبي ونطرت لبني كله علي جسمها جبت كميه كبيره أوي راحت قامت مسكت زبي وفضلت تلحس وتمص باقي اللبن من علي زبي وقالت هي اول مره كده بتبقي سريعه بس زبك جامد أوي انا تحت امر زبك النهرده انت مش هتروح غير لما تشبعني نيك
جابت اكل وأكلنا واحنا بناكل حسيت بزبي بدا يقف تاني رحت شدتها من شعرها وقربت زبي من بقها
قالت مالك بالراحه ، ضربتها بالقلم شفت في عينها هيجان ابن لبوه بعد القلم وفتحت بقها وبدأت تمص بس المرادي بهيجلن أوي فهمت انها بتحب العنف ، رحت شدتها من شعرها ورمتها علي السرير وخلتها تفلقص وضربتها علي طيزها قال اييييييي كمان فضلت اضرب علي طيزها ودخلت زبي في كسها مره وحده قال اييييييي اااااااااااااااااااااه نكني وانا ادخل وانيك اجمد وهي تصوت اممممم اااه ااااااه ااااااااه ااااااااه فضلت انيك فيها واضرب علي طيزها رحت مطلع زبي من كسها وحطيتو في طيزها راحت صرخت وانا هجت اكتر وفضلت ادخل زبي كلو في طيزها وشديتها من شعرها وانا بنيك فيها جامد وزبي كلو جوه طيزها وهي عنيها اتقلبت واترعشت ونزلت عسل كسها علي زبي رحت ناطر لبني كلو جوه طيزها نامت علي بطنها وانا نمت جمبها ورحنا في النوم
صحيت من النوم مكانتش جنبي اتعدلت وانا لسا عريان بس متغطي حاولت افوق وندهت علي هدير لقيتها بتقولي لحظه يا حبيبي دقيقه وأكون عندك حسيت ساعتها إحساس حلو مكنتش عارف وقتها اوصفه ان انا قاعد في بيت انا ووحده لوحدنا وممكن اعمل كل الي انا عوزو في اي وقت
شويه وجت هدير لبسه روب وفي ادها صنيه عليها اكل وقالت يلا بقي عشان تاكل وتتغزي وتعوض الي نزل منك باليل ،بس أيه الواحد الأخير ده يا شقي مكنتش اتوقع يطلع منك كل ده دي مش دماغك بس الي جمده ، ضحكنا وأكلنا وبعد كده دخلنا ناخد دش
عملت واحد كمان وخرجت لبست هدومي وقلتلها هروح الكليه
قالتلي متروحش انا هستناك هنا عشان نكمل اتفقنا وباستني ونزلت ......
الي اللقاء في الفصل القادم ..
الجزء الثالث
الفصل الثالث .
نزلت من عند هدير وانا مفيش في دماغي غير حاجه وحده هي ليه ممكن تكون بتعمل معايا كده ، هل بحد هي حبه اكون في حياتها ولا هي بتعمل كده بس عشان توصل للتلفون واكيد طول ما هي تعرف محسن من فتره يبقي اكيد عرف يوصلها
طب انا اعمل أيه دلوقتي ، علي اي وضع تلفون محسن ده مش ممكن يضيع مني ولا يقع في ايد حد بس بردوا مش لازم يكون في مكان حد يعرف يوصلو ،
وصلت الكليه وحضرت محاضراتي وبعد كده روحت القهوه شربت قهوتي وقلت لازم اروح البيت قبل ما ارجع لهدير
وانا في الطريق للبيت لقيت ملك بترن عليا ، كلمتها وقلتلها اني كنت في الكليه ومروح انام عشان تعبان ولما اصحي هبقي احكلها أيه الي حصل مع هدير
وصلت البيت غيرت هدومي وامنت علي التلفون وبعد كده حطيته في الدولاب تحت الهدوم وقعدت علي السرير
وقمت تاني شلته من الدولاب حطيته في درج المكتب ونزلت
وانا نازل علي السلم قابلت (سعاد) دي تبقي مرات البوابه كل فتره بتيجي تنظف الشقق وتلم الزباله وتمشي ، سعاد كان شكلها بلدي من الفلاحين الطياز الكبيره والبزاز المدوره تحت العبايه وكانت بشرتها بيضه حاجه كده بطايه اول ما شافتني قالتلي انت نازل يا أستاز
قلتلها اه نازل يا سعاد عندي مشوار خير في حاجه
قالت لا ابدا بس كنت عوزه انظف الشقه
قلتلها اه تمام ماشي خدي المفتاح أهو نظفي الشقه برحتك ولما تخلصي إبقي سيبي المفتاح مع عم حسين هخدو منو وانا طالع
المهم ادتها المفتاح ونزلت عشان اروح عند هدير بس وانا في نص الطريق افتكرت ان التلفون في درج المكتب وان سعاد بتوضب المكتب وكمان التلفون ملهوش رقم سري
فكرت شويه انها ممكن متجيش جمب التلفون عشان مش هتفهم فيه حاجه بس في حاجه جوايا مش مرتاحه وكمان فكره اني بقيت بخاف علي التلفون ده جدا خلتي أقرر اني لازم ارجع البيت وحالا .
وصلت عند البيت وطلعت جري علي السلم لقيت الباب متشنكل عشان هي بتخاف تقفل الباب من جوه عشان محدش يتكلم ويقول اني موجود جوه وهي معايا لوحدنه
فتحت الشنكل بتاع الباب بالراحه بس انا مسمعتش صوت سعاد في البيت ومفيش الدوشه بتاعه التنفيض ولا اي حاجه
دخلت بالراحه لغايه الاوضه بتعتي لقيت سعاد نيمه علي السرير بتاعي ومسكه تلفون ورفعه العبايه ونزله دعك في كسها اوف منظرها يجنن أيه يا سعاد الفخاد البيضه دي
طلعت تلفوني وبدات اصورها وهي بتلعب في كسها وانا بدعك في زبي وبعد كام دقيقه قررت اني الفت انتبها رحت قايل احم
لقيت سعاد اتنطرت من مكانها مره وحده لقيتني واقف قامت تعدل هدومها وهي متلخبطه وعماله تقول اااستاز ياقوت اناانانا قلتلها انتي أيه يا سعاد بس قالتلي انا خلصت خلاص وهنزل محتاج مني حاجه يا أستاز ، قلتلها بصي يا سعاد تعالي اعدي ، جت وهي عنها في الارض وقالت يا أستاز ياقوت عشان خطري بلاش فضايح انا ست متجوزه ابوس رجلك متفضحنيش انا مش عرفه انا عملت كده ازاي
انا كنت برتب المكتب عادي لقيت التلفون بحطو علي المكتب قام وقع مني وانا بشيله اتفتح ولقيت الفيديوهات دي في وشي معرفش ليه فتحتها انا غلطانه بس ابوس ايدك بلاش فضايح ،
سكت شويه وبعد كده قلتلها تمام يا سعاد انا هسيبك تمشي بس بشرط واحد ، قالت اؤمر يا أستاز قلتلها المره الجيه لما تيجي تمسحي الشقه عوزك تجيبي معاكي قميص نوم اسود وتجهزي عشان انا نفسي اجررب القشطه دي
قالت عيب كده انا بقلك انا ست متجوزه ميصحش الي انتا بتقوله ده يا سي ياقوت لو سمحت خليني امشي ويادار مدخلك شر
قلتلها معو انتي لو معملتيش الي بقلك عليه ده يا سعاد فعلا الدار هيدخلها شر ليه بقي ... عشان انا مصورك وانتي بتلعبي في نفسك في اوضتي وعلي سريري هتي شوفي ،
قمت شغلت الفيديو وفرجتها راحت عيطت وقالت ابوس رجلك متفضحنيش انا مش حمل الكلام ده وحسين ممكن يقتلني لو عرف حاجه زي دي
قلتلها طب وهو هيعرف منين لو عملتي الي قلتلك عليه يلا بقي يا سعاد عشان انتي كده طولتي لمي حجتك وامشي ومتنسيش المره الجايه الي قلتلك عليه اه صح وياريت تستحمي يا سعاد عشان النفس مهو انا مش عم حسين ها..
قامت سعاد لمت حجتها وراحت تكمل شغلها في بقيت العماره وانا نزلت عشان اروح لهدير ، وانا في الطريق هدير رنت عليا قالتلي أيه يا حبيبي انتا فين
قلتلها انا في الطريق يا حبيبتي مسافه السكه وأكون عندك
قالت يلا طيب عشان انا جهزت الغدا ومستنياك
قلتلها ماشي وقفلت السكه وانا مستغرب الي بيحصل بس مش مشكله انا مبسوط وفي نفس الوقت واخد حزري..
بعد حوالي ربع ساعه وصلت البيت عند هدير لقيت هدير فتحتلي وهي لبسه قميص نوم لونه بينك وعليه روب ابيض وأول ما دخلت حضنتني وباستني بوسه طوله سرحنا فيها كتير وبعد كده قالت ادخل انا مجهزالك الحمام خد دش وتعالا عشان ناكل
دخلت الحمام لقيت هدوم جديده أخدت دش ولبست وخرجت من الحمام و رحت علي السفره الي كانت هدير مستنياني هناك ، أعدت وبدانا ناكل قطعت هدير السكوت بسؤال ، انت أيه الي خلاك تروح البيت ومجتش علي هنا علي طول ليه
انا بسبب التفكير الي في دماغي لقيت نفسي بقولها انتي بترقبيني يا هدير ولا أيه
قالت لا يظهر انك فاكر اني مش هاخد بالي لما تنزل من عندي بهدوم وتيجي بغيرها
قلت اه لا منا قلت لازم اروح البيت اغير هدومي كده عشان مينفعش افضل بنفس الهدوم يومين
قالت منا قلتلك متشغلش بالك انا جبتلك هدوم جديده لما تاكل إبقي شوفها ياريت تعجبك
فضلنا نضحك ونهزر واحنا بناكل قلتلها تسلم ايدك انتي الي عملا الاكل ده ، قالت اه طبعا انا طباخه شطره جدا
اكلنا وقمت غسلت ايدي وولعت سيجاره وهي قالتلي هجبلك حاجه تشربها ونعد نتكلم ، قلتلها ماشي
جابتلي عصير تفاح واعدت جنبي وبدأت تتكلم .
هدير: بص بقي يا حبيبي انا كنت بفكر في حاجه وكنت عوزه رايك فيها ، دلوقتي انا حكتلك عن الي بيحصل في العوامه انا عوزه حقي يا ياقوت
انا: لا مش فاهم عوزه حقك ازاي ومن مين يا هدير
هدير: حقي الي هو اشوف الزل في عين كل واحد ووحده كانوا السبب في كسره نفسي من يوم ما دخلت العوامه انما من مين فدول كتير يا ياقوت كل الي طلباه منك انك تساعدني أجيب حقي وانا هعيش تحت رجلك وبتعتك وتقدر تعمل معايا كل الي انتا عوزو في اي وقت واي مكان بس عشان خطري ساعدني
انا: أيه يا حجه انتي وحده وحده عليا بس اجبلك حقك من ناس معرفهمش وكمان بتقولي اللعب معاهم مخاطره انتي عوزه تعملي أيه بالظبط
هدير: انا مش عوزاك تقلق خالص انا مرتبه كل حاجه وفي البدايه هنبدا بمحسن ، زي ما قلتلك قبل كده انو بيحب يكون خول في العلاقه ويتضرب ويتهان وكده النهرده بقي انا هجيب محسن البيت كل الي مطلوب منك تصوروا وانا بنيكه ماشي
انا: ماشي يا هدير خليني وراكي لغايه ما نشوف اخرتها أيه
هدير مسكت التلفون واتصلت بمحسن واتفقت معاه انو يجلها يسهر معاها باليل وانها مجهزاله مفاجئه
قفلت معاه وقلتلها أيه هي المفاجئه الي مجهزاها لمحسن قالتلي استني راحت الاوضه وفتحت الدلاب وجت في ادها زب صناعي اسود كبير وبتقولي هيعجبو أوي ده انا متاكده
اخدتو منها وقلتلها تعالي هنا كده وفضلت امشيه بين فخدها وحركتو علي كسها شهقت وطلعت منها اااااه قلتلها مالك يا شرموطه قالتلي عوزه اتناك جبت الاندر بتعها علي جنب وبدأت العبلها بالزب في كسها وهي حضناني وبتبوس فيا وتقولي قوم نكني عشان خطري انا تعبت
رحت مدخل الزب في كسها مره وحده راحت شخرت خخخخخخ ااااااه ااااااااه ااااااااه ااااااااه كمان يا حبيبي ااااااااه قلتلها عجبك يا متناكه قاله اه أوي طلع زبك يا ياقوت عوزاه رحت قالع البنطلون وحطيت زبي علي بقها وبدأت تمص زبي وهي بتلعب بالصناعي في كسها لغايه ما نزلت عسلها علي الصناعي راحت مطلعاه من كسها قلتلها بس سيبيه علي جنب عشان المتناك الي جيب باليل ورهت نايم عليها وفتحت رجلها أوي ودخلت زبي في كسها مره وحده خلتها صرخت اااي ااااااه نكني اااااه خدي يا بنت المتناكه زبي كلو في كسك يا شرموطه زبي وهي تقولي كمان يا حبيبي نيك شرموطتك كمان افشخني يا ياقوت وانا ارزع في كسها وهي في عالم تاني رحت قالبها علي بطنها ونمت عليها وبدأت ادخل زبي في طيزها وهي بتتلوي من الوجع وتقولي لا طيزي اااي بالراحه طيزي ديقه مش هتستحمل زبك وانا ادخل لغايه ما حطيت زبي كلو في طيزها وشديتها من شعرها وانا بنيك فيها جامد وزبي كلو جوه طيزها وهي بتتلوي من الوجع وتقولي ااااااه اااااي يا طيزي فشخت طيزي يا ياقوت اااااااي طيزك تجنن يا بنت اللبوه وبعد ربع ساعه نيك في طيزها رحت ناطر لبني كلو جوه طيزها وهي عنيها اتقلبت واترعشت ونزلت عسل كسها مره وحده رحت نمت عليها وانا حاضنها وببوس في رقبتها ورحنا في النوم .
صحيت من النوم علي صوت خبط من بعيد وانا لسا بحاول استوعب الخبط ده فين لقيت هدير لسا بتحاول تفوق وتلفونها بيرن بصيت لقيته رقم محسن قالتلي يلهوي قوم ده جه يلا ادخل الاوضه التانيه واستني مني هرن عليك
انا قمت واخدت هدومي ودخلت الوضه التانيه ووقفت ورا الباب اسمع أيه الي هيحصل
هدير فتحت الباب وسمعت صوت محسن بيقلها أيه ساعه هفضل اخبط علي اباب ولا ايه يا هدير
قالتلو معلش اصل انا مش سكنه ورا الباب يا عنيا ولا كنت عاوزني افضل وقفالك في البلكونه مستنيه البيه لما يجي عشان افتحله
قلها مالك يا بت في أيه انتي مجنونه ولا أيه انا هقلك كلمه هتردي عليا بجرنال
قالتلو بلا جرنال بلا مجله اترمي ع بال ما اغير هدومي قلها طب مش هشرب حاجه قالتلو اوم شوف عاوز تشرب أيه واتنيل اشربو
وهو رايح المطبخ بيقولها مقولتليش يعني عملتي أيه مع الواد الي اخد التلفون ده ولا طلع صعب عليكي خلي بالك يا هدير الوأد بيدور في التلفون وبيشغل دماغه ده لسا واخد 2000 ج من سلوي هانم يعني لازم نوصل للتلفون باي شكل .
قالت منا حاولت معاه اعمل أيه يعني الوأد خافي التلفون ومش عاوز يتكلم عن التلفون خالص اعمل أيه انا يعني
قلها طب متعرفلهوش اي عنوان ولا ساكن فين وانا هعرف اتسرف معاه بمعرفتي
قالت ولا اي مكان بقلك الوأد مش واثق فيا ولا بيتكلم معايا ولا عاوز يلين اصبر عليا شويه يمكن اعرف اوقعه او حتي اعرف هو ساكن في انهي دهيه
قلها تعرفي مين الي ممكن تجيب قرار الوأد ده وتخليه يجي بالتلفون لغايه عندنا كمان
قالت مين
قلها البت الي كانت معاه في الكافيه اخت مروي دي الي كنا عوزين ندخلها العوامه اهي دي بقي ممكن تجيله علي ملي وشو اصل انتي مشفتيش هي كانت بتبصله ازاي هم مرتبطين مش كده
قالت بطل هبل وملكش دعوه بملك خلينا نخلص من المصيبه دي وبعدين نشوف مواضيع العوامه دي
قلها احمد بيه بيسال مفيش جديد من نحيتي ليه الفتره دي الرجاله خربين الدنيا وانا الي كنت البريمو مجبتش ولا وحده بقالي اكتر من اسبوعين
قالت طب يلا يا حلتها غير وادخل اسبقني علي الوضه وانا جيالك
هدير جتلي الاوضه ومسكت ايدي وقالتلي ولكش دعوه بالكلام ده وانا وحياتك هفهمك كل حاجه بس لما يمشي وباستني وخرجت
بعد حوالي تلت ساعه لقيت رنه من هدير وقفلت رحت خرجت من الاوضه وبصيت في الاوضه التانيه ليقيت محسن نايم علي بطنو وهدير مسكه الصناعي وبتحطو في طيزو وبتضربه علي طيزو وهو مبسوط أوي طلعت التلفون وبدأت اصور وهي بتف عليه وتشتمو وهو يقلها نيكيني كمان يا ستي وتضربه علي طيزو وتقلو طيزك واسعه يبن المتناكه وتف علي طيزو راحت نيمه علي ضهرها وشدت راسو بين رجلها عشان يلحس كسها وتقلو نضف كس ستك يا معرص في الوقت ده انا دخلت الاوضه وهي فضلت مبرقه ومش عرفه انا بعمل ايه رحت مقرب منهم وانا بصور ورحت مطلع زبي وحطو علي خرم طيز محسن ورحت زاقق زبي في طيزو مره وحده وانا بضربه علي طيزو وهي مسكه راسو وزنقا وشو في كسها وانا بنيك في طيزو واربو عليها راحت قالتلو أيه رايك في المفاجئه يبن اللبوه قلها اااه هو في أيه انا حاسس بزب حقيقي في طيزي مش بلستك قالتلو سيب نفسك خلي سيدك ينيكك يبن المتناكه قال اححححححححح خخخخخخخخ ده أيه الزب الي في طيزي ده قالتلو مبسوط يا متناك قلها اه ااااووي نكني كمان يا عنتيل نيك ااااي ااااااااااه وانا اقلو اتناك يبن المتناكه يا معرص دنا هنيك أهلك كلهم ادامك اححححححححح موافق يا زبير طيزي نيك مراتي وبنتي لحمهم لزبك يا سيدي كلامه هيجني أوي رحت مطلع زبي من طيزو راح لف واداني وشو .
وأول ما شفتي اتخض وكمان لقي التلفون في ايدي وبصورو راحت هدير قالتل انت لسا هتتفاجي يبن اللبوه وراحت منيماه علي ضهره واعدت بكسها علي وشو وفتحتلي رجلو وقالتلي نيك يا حبيبي خلي زبك يجبلي حقي يا دكري وروطت باست زبي وحطتو علي خرم طيزو وانا بنيك فيه قلتلها هنكلك مراتو ادامك وهصورها قالتلي ياريت وانا عمال النيك فيه أوي وهو يتاوه زي المره الشرموطه وانا بصور زبي وهو داخل وهارج من طيزو قلتلها انا هجيب تعالي افتحي رجلك قامت من علي وشو ونامت علي ضهرها وشدتو من ودانه عند كسها وانا بضرب عشره علي كسها رحت منزل لبني علي كسها ووشو راحت قالتلو الحس لبن سيدك من علي كسي يبن الشرموطه وانا بصور وشو وهو بيلحس كسها رحت ولعت سجاره واعدت علي الكرسي وهو عمال يبصلي ويبص لهدير ومش عارف يقول أيه قلتلو تعالا يا متناك علي ايدك ورجلك جه زي الكلب قلتلو نظف زبي فضل يمص زبي ولحس اللبن ويلحس بضاني وقامت هدير بعبصتو في طيزو وجت جمبو تمص زبي حسيت اني هجت تاني رحت قلتلو قوم واعد علي حجري وفضل يتنطط علي زبي وحدير برضع بزازها وهي بتكمل تصوير لغايه ما اربت أجيب زقيتو ودعكت زبي لغايه ما نطرت لبني علي طيزو وقمت انا وهدير ناخد دش
طلعت من الحمام كان هو لبس هدومه وقاعد في الصاله بيشرب سيجاره وكبايه شاي الغريب بقي في الموضوع اني مكنتش شايف اي اندهاش منو ولا حسيت انو زعلان ولا مدايق .
ولعت سيجاره واعدت علي الكنبه وهدير جت أعدت جنبي وانا لاول مره منزلتش عيني من عليه ومستني اي رد فعل كان انا الي مكسوف مش هو ، الهدوء ساد المكان راحت هدير قطعت الهدوء ده وقالتلي تاكل حاجه يا حبيبي بصتلها باستغراب وقلت لا انا تمام
لقيتو مره وحده بيقولي عملت الي انتا عوزو يعني فهمني بقي استفدت أيه طب الحريم بتخاف من التصوير عشان الفضايح تقدر تقلي واحد زيي عنده أيه يخاف عليه ؟
هدير قالت لا لو علي الخساره ممكن تخسر كتير اقل حاجه شكلك أدام مراتك وعيالك لما يشوفوك وانت كده ده بقي غير الناس الي فكراك محترم وكل ده كوم ومكنتك في العوامه ومتهيقلي دي اكتر حاجه ممكن توجعك
قالها انتي كمان عرفتيه علي العوامه ههههههه فعلا علمناهم الشحاته طب يا هدير عملتو الي انتو عوزينه خلاص
انا بقي مش معايا فلوس تسوموني عليها
رحت قلتله لالالالالا انت ممكن ميكنش عندك فلوس بس انت اكيد عندك الي يجيب الفلوس ولا أيه يا محسن
قالي يجيب الفلوس بس انا عندي الي يمسكك ملايين بس محتاجه دماغ
قلتله كان القرد نفع نفسه يا هم منتا كحيان أهو
قالي كحيان عشان مش لحسابي انا بشتغل لحساب ناس ويادوب باكل الفتافيت انما لو كنت عندي دماغ تشغلني مكنتش صبرت ابدا اني افضل عبد للناس دي بس هي الدنيا كده تدي الحلق الي بلا ودان
قلتله طب ولو لقيت الدماغ دي
ضحك وقالي يبقي معملتش اي حاجه غير اني بدلت الريس بتاعي وهفضل بردو العبد المطيع الي بياخد أوامر وبينفزها ويلم الفتافيت في الاخر
قلتله بس لما تبقي بتتعامل مع واحد او اتنين غير لما تكون بتتعامل مع ناس انت اصلا مش عارفهم ونسبتك هتزيد وطبعا انتا ميهمكش في الموضوع غير الفلوس مش كده
بصلي وكان باين عليه الحيره، لقيت هدير بتقولي عوزاك جوه ثواني
دخلت انا وهدير جوه لقتها بتقولي أيه الي انتا بتعمله ده بقي هو ده الحق الي بقلك اني عوزاه عاوز تخلي الكلب ده معانا كده انتا بتسلمهم رقبتنا ببلاش
قلتلها لا طبعا انا وعدتك ومش هخلف وعدي معاكي بس انتي عرفه كويس ان الموضوع ده مش سهل ومحسن مفتاح اللعبه كلها يعني لو وهمته انو بقي معانا وان احنا مطنين له ممكن نوصل لحجات كتير بسهوله
قالتلي انا مبقتش فهمه حاجه يا ياقوت الناس دي بهدلتني وخيفه الي بتفكر فيه ده يتقلب علينا وساعتها محدش هيرحمنا
قلتلها متقلقيش طوعيني بس وكل الي انتي عوزاه انا اعملهولك بس انا عاوز منك وعد شرف انك معايا مش ضدي
قالتلي أيه الكلام ده انت عارف كويس اني معاك مش ضدك وياسيدي اوعدك اني مش هخيب ظنك فيا
حضنتها وبستها وقلتلها يلا بقي نوزع البئف ده من هنا عشان انا عندي كليه الصبح وكمان عاوز اخلص كلامي معاه
طلعنا انا وهدير الصاله كان محسن بيتكلم في التلفون ولما حس بيتا غير طريقه كلامه وكانت ملحوظه أوي حتي هدير بصتلي وانا عملت نفسي عبيط
قلتله ها يا عم محسن معانا ولا علينا في الليله دي ولا انت حابب الفيديو ده يبقي مشهور ولا أيه حكايتك
قالي سبني بس افكر وهرد عليك
وقام مشي وانا وهدير دخلنا الاوضه عملنا واحد منمنا وصحيت تاني يوم رحت الكليه بس المرادي مروحت البيت رجعت بيت هدير علي طول
فضلنا حوالي اربع ايام علي الحال ده وطبعا هدير متوتره من عدم رد محسن علينا في الموضوع ده بس كنت ديما بطمنها لان محسن هو الي محتجنا مش احنا الي محتاجينه
وفي الفتره دي هدير كانت بتعمل معايا كل حاجه في البيت حتي المزاكره وبتشجعني علي الكليه وتطبخلي وبالليل مراتي كنت عايش الفتره دي ملك زماني او كنت ساعتها فاكر اني كده ملك زماني
لغايه ما في يوم لقيت هدير بتصحيني وبقولي الحق يا ياقوت ولدت ملك اتوفت من يومين والنهرده الثالث واحنا وانا لازم اروح عشان اعزي
قلتلها طبعا وانا كمان لازم اروح العزاء بس اكيد هي مش فضيه ترد علي تلفونات عرفيني مكان البيت فين وانا هروح اعمل الواجب
عرفت من هدير مكان البيت وطبعا هي راحت قبلي عشان ده المكان الي فيه اهلها الي ميعرفوش حجات كتير عن حياه هدير
رحت العزا ء وكان في سوان تحت البيت سالت واتاكدت ان ده هو المكان وعملت الواجب ورنيت علي ملك ولحس حظي انها ردت عليا وعزتها وعرفتها اني عند البيت وطبعا مش هينفع اشوفها بس اكيد هقابلها لما الظروف تتحسن وانها لو احتاجت اي حاجه انا موجود
لقيت هدير بتكلمني وبتقولي انها مش هتعرف تروح معايا شقتها عشان اهلها عوزنها تبات وإني اروح انا لوحدي وهي يومين وهتجيلي لان طبعا انا في الفتره دي كنت طلعت نسخه من مفتاح بيت هدير
قلتلها ماشي بس تبقي تطمني عليها ولو حصل جديد تبقي تعرفني ومشيت بس حسيت اني مش عاوز اروح بيت هدير وإني ممكن اروح اطمن علي شقتي بما اني بقالي تقريبا اسبوع مروحتش
روحت البيت وكان واحشني جدا الصراحه ودخلت اترميت علي السرير وطبعا اتعودت ان القهوه بتعتي بتتعمل اول ما أوصل بس قمت بكسل وعملت القهوه واعدت علي السرير اشرب القهوه وانا بعيد مدل الي حصل في حياتي الفتره الي فاتت دي
غلب النوم التفكير ونمت محستش بنفسي غير الصبح والتلفون بيرن ، صحيت مسكت التلفون لقيت هدير كلمتها واتطمنت عليها وعرفتها اني روحت أجيب شويه حجات من البيت وقفلنا
حسيت ان كل حاجه بقت صعبه مش قادر اقوم اعمل قهوه ولا حتي اكل فقررت اني انزل أجيب فطار من تحت لبست هدومي ونزلت جبت فطار وسجاير ورجعت تاني وانا طالع علي السلم قابلت سعاد نزله سلمت عليها وقلتلها يا ريت يا سعاد تبقي تيجي تنظفي الشقه عشان متبهدله تراب وهي بصالي باستغراب وانا مش فاهم في أيه سبتها وطلعت سلمتيت لقتها بتقولي يا أستاز هو انت مش ناسي حاجه
قلتلها حاجه زي أيه يا سعاد ،، اه فلوس التنظيف هبقي اديها لعم حسين ، قالتلي يعني مفيش حاجه تاني قلتلها حاجه زي أيه يا سعاد انا مش ناق........... سكت مره وحده لما افتكرت الي حصل اخر مره وبصيت لسعاد بصه فيها خبث وقلتلها جبتي الي قلتلك عليه .؟
قالت اه
قلتلها طب خمس دقائق وحصليني علي البيت عشان تنظفي الشقه ولفيت وطلعت علي السلم
شويه ولقيت الباب بيخبط فتحت لقيتها سعاد ، قلتلها يلا ادخلي يا سعاد ، دخلت بس حسيت انها طبعا مش عوزه تدخل بس متره تعمل كده عشان الفيديو
دخلت وقالتلي انا جتلك قبل كده بس انتا مكنتش هنا فقلت اكيد عندك جامعه
قلتلها اه انا نزلت البلد اجازه عشان كده بقالي فتره مش هنا المهم دلوقتي يا سعاد انتي عرفه انتي هنا ليه مش كده
قالتلي يا استاذ انا عرفه كويس اتفضل خلص الي انتا عوزو بس عشان خطري تمسح الصور دي انا ست متجوزه ومش عوزه فضايح
مسكت تلفوني وطلعت الفيديو بتاعها وشغلتو وقلتلها تقصدي الفيديو ده يا سعاد
قالت اه
قلتلها وادي الفيديو الي انتي خيفه منو رحت ماسح الفيديو قلتلها لو انتي هنا غصب عنك تقدري تمشي
سكتت شويه وقالت يعني خلاص كده يا استاذ ، قلتلها اه تقدري تمشي وانا هعتبر الي حصل ده مشفتهوش منا مش هاخد منك حاجه انتي مش عوزاها
قالت طيب يا استاذ ومشيت لغايه باب الاوضه ووقفت وبعد كده بصتلي وقالت انا دخله استحمي ، وراحت علي الحمام وفعلا دخلت الحمام وبعد ربع ساعه طلعت لبسه قميص نوم اسود وهي بيضه أوي تحس انها هتنور ، وقفت ادامي وقالت انا بتعتك يا استاذ ياقوت ومش عصب عني
رحت قايم فضلت ابوس فيها واسيح فيها لغايه ما دابت في ايدي خالص رحت نيمتها علي السرير ونمت عليها وظبت زبي علي خرم كسها وبدأت اضغط عليه وكان كسها مولع
فضلت ادخل راس زبي بس في كسها وهي بتتلوي تحتي وتقولي دخلو كلو انا تعبانه وترفع وسطها عشان يدخل فيها وانا ابعد لغايه ما تعبت خالص وكسها اتغرق عسل ، رحت مدخل زبي كلو مره وحده في كسها ،طلعت منها صرخه حسيت ان العماره كلها سمعتها وراحت نزلت عسل كسها كلو علي زبي
رحت خرجتو منها وحطيت زبي علي بقها وبدأت تمص زبي اوووف بتمص زبي كانها جعانه نيك خلت زبي وقف على الاخر
رحت خلتعا تفلقس ومسكت وسطها ورحت مدخل زبي كله مره وحده في كسها راحت شهقت وقالت نكني كمان يا سيدي نكني اااااه ااااااااااااه اااااي ااااااه كمان يا سيدي وانا برزع زبي وانا هايج أوي علي لحمها البلدي الابيض المربرب ده رحت مسكتها من شعرها وفضلت ادخل زبي واطلع وهي في دنيا تانيه وطلعا منها اهات تجنن اااااي ااااااه ااااااااه ااااااااه ااااااااه ااااااااه كمان نيك كمان طلع *** امي انا بنت متناكه افشخ كسي المتناك ده
وانا حاشر زبي كلو في كسها خدي يا مره يا لبوه زبي كلو في كسك يا شرموطه زبي وهي تقولي كمان نيك كمان اااااه اوووووف كسي مش قدره نكني اااااه ااااااااااااه اااااي ااااااه ااااااااه ااااااااه ااااااااه ونزلت تاني علي زبي
قلتلها قومي يا بنت المتناكه وشدتها من شعرها وزنقتها في الحيطه وقلتلها افتحي فلقه طيزك يا متناكه قالتلي طيزي هوجعني رحت ضاربها علي طيزها وحطيت زبي علي خرم طيزها وبدا ازق في طيزها وقلها هفشخ كل خرم في جسمك يا مره كس ام لحمك يا بنت المتناكه، دخلت زبي وانا زانقها وحاسي بزبي كلو جوه طيزها وبدأت ادخل واطلع وهي بتاوه من التعب والحرمان وانا عمال انيك فيها جامد وزبي كلو في طيزها ولحمها بيتهز من النيك وعماله تتموحن اااااي ااااااه طيزي بتاكلني نيك انا اول مره اتناك كده انا خدامه زبك يا سيدي هجيلك كل يوم اتناك وراحت نزلت عسلها تاني رعشه جسمها خلتني حضنتها جامد وحاشر زبي كلو جوه طيزها ورحت ناطر لبني كلو جوه طيزها
فضلت احسس علي جسمها الفاجر ده من جماله لقيتها بتقولي انا هلبس وانزل بقي عشان اتاخرت أوي كده وهجيلك كل يوم تكيفني وراحت لبسه العبايه علي القميص ولبسه الكلوت ونزلت ولبني مالي طيزها
انا نمت علي ضهري ورحت تايم من التعب ، صحيت علي صوت التلفون لقيت هدير الي بترن ، قالتلي انتا نايم يا حبيبي
قلتلها اه، قالتلي طيب انا هسافر اسبوع البلد مع اهلي عشان فرح بنت عمي
قلتلها تمام يا هدير بس إبقي طمنيني عليكي
قالت ماشي يا حبيبي ، قفلنا المكالمه وانا مدايق اني هعد اسبوع منغير هدير بس قلت فرصه افضي لباقي الحجات الي ورايا .
جبت تلفون محسن الي طبعا كان فصل من الركنه وحطيتو علي الشاحن وشوه وفتحت التلفون لقيت رساله من مدام سلوي، بتقول انا حضرت الفلوس مبرن عليك بقالي كتير مش بترد ورحت العوامه ملقتكش هناك انا عوزه الفيديوهات دي تتمسح وتخدو فلوسكو تغورو بيها وتبعدو عني
مسكت تلفوني ورنيت علي محسن اول ما رد قالي كنت عارف انك هتتصل انا كمان كنت هكلمك ها مدام سلوي اتصلت بيك
قلتلو اه بس التلفون كان مقفول وبعتت رساله بتقول ان الفوس جهزه وانها عوزه تدفع الفلوس عشان تأخد الفيديو
قالي تمام وانت ناوي علي أيه
قلتلو امال انا بكلمك ليه منتا الي عارف الاتفاق من الاول وانت الي عارف الي اسمو احمد ده عوزين نخلص مصلحه الي اسمها سلوي دي وناخد الفلوس
قالي اه بمناسبه احمد باشا هو كلمني وسالني علي الناس الي المفرود يدفعوا الفلوس وانا قلتله لسا محدش كلمني وسالني علي الفيديوهات وقلي اجهز عشان قريب هنرفع فيديو عشان الناس دي فكرانا بنهزر وانا نيمتو شويه لغايه ما نعرف هنعمل أيه
انا تمام يا محسن ، هو الي. اسمو احمد ده معاه نسخه من الفيديوهات مش كده
قالي لا احمد باشا بينفعش تبقي الحاجه دي عندو اصلا
قلتلو ازاي معندهوش امال انتا مش بتخلص المصالح دي ليه من عندك وليه بتعملوا الحساب ده كله
قالي عشان الي مع احمد باشا يخليني اعمل معاه كده وأكتر كمان مجرد فكره انو معاه فيديو لمراتي يخليني اقول حاضر منغير كلام
قلتلو فيديو لمراتك!!!
قالي اه انا في البدايه اتخدعت فيه ودخلتو بيتي مكنتش اعرف انو دخل بيتي عشان يكسر عيني ويحط منوم في العصير وينيك مراتي وهي نيمه ويصورها وانا نايم جمبها عشان إبقي خدام عندو
قلتلو طيب فكر بقي هنعمل أيه
قالي ماشي انا هكلم مدام سلوي اهديها معاد ناخد الفلوس ونديها الفيديو بتاعها بس في مشكله صغيره
قلتلو أيه هي
قالي لازم الي يقابل سلوي يكون حد غيري انا وانت اولا عشان هي مش هتثق فيا وثانيا انت لازم تبقي الحصان الاسود بتاع الحكايه مش لازم تظهر دلوقتي خالص
قلتلوا تمام بس تفتكر مين الي ممكن يقابل سلوي ويديها الفيديو ده محدش يعرف الموضوع ده غيري انا وانت وهدير بس
قالي إيوه عليك نور هي هدير الي ممكن تقوم بالمهمه دي
قلتلو بس هدير مسفره ومش هترجع قبل اسبوع
قالي اسبوع كتير الموضوع ده لازم يخلص النهرده او بكره بالكتير لو استنينا اكتر من كده خطر
قلتلو ماشي انا هتسرف وهرد عليك. سلام .
فضلت افكر مين الي ممكن اثق فيه انو يعمل كده او يكون علي علم بالي بيحصل ده مش موضوع سهل والغلطه فيه ممكن تودينا كلنا في دهيه ، فضلت افكر لغايه ما جت في بالي ملك
ليه لا انا بحبها وهي صحبتي وكمان ممكن يكون ليها نصيب من الفوس خصوصا الفتره دي بس هقنعها ازاي
مسكت التلفون واتصلت بملك وسلمت عليها وطبعا كانت زعلانه مني جدا خصوصا الفتره دي وانها كانت محتاجاني جمبها وفضلت تقول انها غلطانه عشان عرفتني علي هدير
فضلت اهدي فيها وقلتلها اني عاوز اشوفها النهرده واتفقتا اني هقابلها الساعه 7 في الكافيه
قمت أخدت دش ولبست وجهزت نفسي ونزلت عشان اقابل ملك
رحت الكافيه وطلبت القهوه بتعتي واستنيت ملك لحد ما جت
سلمت عليها واعدنا نتكلم في الي حصل والازمه الي بتمر بيها وحالتها النفسيه الي مدمره وطبعا اتحججت بكذا حاجه عشان اهرب من العتاب
بعد شويه قلتلها انا طالب منك خدمه يا ملك بس الموضوع ده مينفعش حد يعرف حاجه عنو خالص ،
قالت خير في أيه
قلتلها انتي هتروحي مشوار هتجيبي شنطه وهتسلمي وحده كارت ميموري وهتجيبي الشنطه وخلاص
قالتلي طب أيه المشكله في كده هو انا اكيد معنديش مانع بس انت ليه مش ممكن تعمل الموضوع ده
سكت شويه وقلتلها عشان انتي هتروحي بيوتي سنتر ومينفعش رجاله تدخل المكان ده
قالت تمام أمتي عاوزني اعمل المشوار ده
قلتلها جهزي نفسك بكره
قالتلي تمام ماشي
معرفش ليه مدخلتش معاها في تفاصيل بس كنت مرتاح للموضوع كده وكمان كويس اني عرفت مكان التسليم هيكون فين
خلصنا القعده ووصلت ملك وبعد كده رحت علي البيت اتصلت بمحسن أكدت عليه وعرفته انو يقول لسلوي ان مكان التسليم هيكون في البيوتي سنتر بتاعها بس معرفتهوش منين الي هيستلم
طبعا اليوم ده معرفتش انام من القلق ، اتصلت بهدير عرفتها كل حاجه في الاول اعترضت علي ان ملك هي الي تعمل كده بس حسيت ان ده كان بدافع الغيره بس فهمتها ان ده الحل الوحيد عشان مفيش وقت ومينفعش استناها عشان التاخير مش في صالحنا، اقتنعت وفضلنا نتكلم الليل كلو وتطمني ان الموضوع هيعدي علي خير لغايه ما الشمس طلعت قلتلها روحي نامي وانا كمان نمت
صحيت من النوم ع العصر علي صوت الباب بيخبط بصيت من العين السحريه لقيت سعاد
طبعا مفتحتش ودخلت كلت نوم بعد شويه لقيت محسن بيكلمني يقولي ان معاد التسليم هيكون الساعه 9 في البيوتي سنتر
قفلت مع محسن وكلمت ملك عرفتها المعاد وفعلا الساعه 8 كنت انا وملك في الكافيه بفهمها هتعمل أيه وباكد عليها انها متعرفنيش ولو حد سالك قولي انا جيه لمدام سلوي من شركه خدمات توصيل وبس
استغربت من كلامي قلتلها مش وقت استغراب خالص دلوقتي اعملي الي بقلك عليه وبعدين أفهمك
اتحركنا انا وملك في تكسي لغايه المحل وملك نزلت وانا كملت مع التاكسي لقهوه قريبه من المكان ومحسن كان في قهوه تاني بردو في نفس الشارع وعرفت ملك انها اول ما تخلص تطلع من المحل وتركب تاكسي وتكلمني ع طول
كنت قاعد الوقت بيعدي عليا كانو عمر تاني متوتر مقلقان من الي ممكن يحصل حرقت تقريبا علبه سجائر وكل شويه ابص في الساعه لغايه ما عدت نص ساعه ، كلمت محسن لقيتو بيقول انها لسا مخرجتش عشان محسن كان قريب من المكان ولو كانت خرجت كان شفها
قلقت اكتر وعدت كمان ربع ساعه وانا علي اخري كنت حاسس ان قلبي هيقف من الخوف علي البنت الي جوه دي وفضلت ألوم نفسي انا ازاي اعمل فيها كده دي ممكن يجرلها حاجه بسببي
اتخضيت لما التلفون جنبي رن ولقيت رقم ملك مسكت التلفون ورديت بس سكت شويه لقيت ملك بتقولي إيوه يا ياقوت انا ركبت التكس
حسيت ان روحي اتردت ليا تاني قلتلها خدي العنوان ده اتحركي علي هناك وانا هستناكي هناك
طبعا ادتها عنوان شقتي وقمت حاسبت وركبت تكس وطلعت علي البيت وصلت عند العماره لقيت ملك بترن عليا
قلتلها تطلع ورايا وفعلا عملت كده وكان معاها شنطه شبه شنطه التمرين وفتحت باب الشقه دخلت وهي دخلت ورايا وقفلت الباب وحضنها كانها لسا جيه من السفر
قالتلي مالك يا ياقوت قلتلها ابدا بس كنت قلقان عليكي
قالتلي متقلقش انا تمام
أعدت علي السرير اخد نفسي راحت قالتلي الشنطه أهي بس دي تقيله هي فيها أيه
قلتلها فيها الخير كلو يلا ملك
رحت فاتح الشنطه ....
الي اللقاء في الجزء التالي
الجزء الرابع
أعدت علي السرير اخد نفسي راحت قالتلي الشنطه أهي بس دي تقيله هي فيها أيه
قلتلها فيها الخير كلو يا ملك
رحت فاتح الشنطه ....
_اول ما ملك شافت الي في الشنطه تنحت !!!!
_أيه ده يا ياقوت ؟
_فلوس يا ملك مش بقلك ان ده الخير كلو ..
_بس يا ياقوت دي كتير أوي الفلوس دي بتعتك يعني ! ومين الي ممكن يدفع الفوس دي كلها ومقابل أيه يا ياقوت . تكنش بتأخر في المخدرات
_هههههههههههههه مخدرات أيه بس يا بنتي هو في حد بيبيع مخدرات علي كارت ميموري
ا_ه صح طب هو الكارت ده كان عليه أيه ؟
_ده كارت لقيتو كان عليه حجات مهمه أوي لناس كبيره وكلمتهم ولما لقيت الحجات دي ممكن تحبسهم او تفضحهم طلبت الفلوس
_يالهوي عليك يا ياقوت دماغك سم يعني الفوس دي كده هتتقسم علينا بالنص ؟
_لا حيلك شويه هي خدمه التوصيل بقت غليا كده أوي ، اكيد مش بالنص انتي هتخدي نصيبك الي كنت ناوي لديهولك بس
_ماشي ياعم ياقوت منتا بقيت غني خلاص يعني نصيبي ده يطلع اد أيه مثلا
_امممممم خمسين الف جنيه
_ننعم خخممسين أيه انتا بتهزر انجز نصيبي اد أيه
_منا بقلك يا بنتي خمسين الف جنيه
.طبعا متخيلين الفرحه الي كانت فيها لما اتاكدت اني مش بهزر ، وفضلنا نعد في الفلوس وهي مبسوطه جدا وكل شويه تدعيلي وتقلي انت متعرفش انا محتاجه الفلوس دي اد أيه
وانا ساكت وببتسم بس عشان الفوس خلتني افكر في الخطوه الي جيه ومين هيكون الفيديو التاني ، شطاني خلاني بفكر بس اني بقي سهل جدا اني اعمل فلوس كتير
قاطعت سكوتي وهي بتقولي يا ياقوت انابكلمك انت سرحان في أيه
قلتلها لا ابدا بس كنت عاوز منك طلب
قالتلي انت تؤمر
قلتلها انا عاوز اقابل اختك مروه
بصتلي باستغراب وقالت مروه اختي انت تعرفها منين اصلا وبعدين مروي تعبانه أوي الفتره دي ومعتقدش انها ممكن تقبل وبعدين هو انا وضعي أيه في حياتك اصلا انا كل ما احس اننا بنقرب لبعض تبعدني تاني انت فاكرني مش وخده بالي بعلقتك بهدير انا اصلا الي معرفتك عليها..
قلتلها بس بقي يا بنتي انتي مسدقتي تتكلمي انا طلبت منك طلب انا عاوز اقابل مروه وسدقيني هتقبل انا عارف مش لازم تفتحيلي تحقيق يا ملك انتي صحبتي وانا بحبك وعوزك معايا بس مش هرتبط انا مش هقدر أستغني عنك ومش هينفع افكر فيكي مراتي علي الاقل الفتره دي يا ملك انا داخل علي حجات كتير وكبيره أوي محتاجك جنبي بس مش عوزك تشتيني ممكن
بصتلي والدموع علي طرف عنيها وقالت حاضر يا ياقوت بعد ازنك هدخل الحمام
حسيت اني زعلتها بكلامي بس انا مش عاوز اظلمها معايا انا مش مؤهل اني اكون ليها بس وهدير مش هقدر اخسرها
لقيت تلفوني بيرن مسكت التلفون لقيت محسن الي بيتصل ،
_الو إيوه يا محسن
_ أيه يا بوس نقول مبروك ولا أيه
_قول مبروك يا محسن ومتقلقش حقك محفوظ لما هدير تيجي نتقابل في شقتها وتاخد نصيبك
_طب يا بوس مفيش اي حاجه تحت الحساب دي الحاله احا خالص
ماشي يا محسن بكره هقبلك وهجبلك عشر الاف جنيه وعوزك تجمعلي كل المعلومات عن مروه اخت ملك عاوز اعرف كل حاجه عنها من ساعه ما هدير جبتها العوامه لغايه المعاد الي كنت عاوز تشوف ملك فيه مش عوزك تنسي اي معلومه
_وانا الي قلت ان الفوس هتخليك تهدي شويه وتنسي الشغل بس تمام اشوفك بكره يا بوس سلام ...
ملك طلعت من الحمام وقالتلي انا عوزه اروح يا ياقوت الوقت التاخر ،
بصيت لقيت الساعه بقت 11 ونص قلتلها تمام يلا عشان اوصلك البيت
قالتلي تمام بس انا مش عندي مكان اخبي فيه الفلوس دي كلها ممكن اسبهم عندك
قلتلها مفيش اي مشكله يا ملك بس خلي معاكي فلوس عشان لو حبيتي تشتري حاجه
قالتلي حاضر واخدت رزمه فلوس حطتها في الشنطه ونزلنا طلبت اوبر ووصلتها للبيت وقلتلها تبعتلي رقم مروي وانا هكلمها
وافقت وقالت كده احسن عشان ميبقاش شكلها وحش وكانت محتاره تفاتح أختها في الموضوع ازاي .
بعد ما وصلت ملك البيت رجعت علي البيت بتاعي اخدت دش وعملت القهوه وكلمت هدير طمنتها ان كل حاجه تمام وان الموضوع عدي علي خير والفلوس معايا وقفلت .
نمت علي السرير وجبت تلفون محسن فضلت اتفرج علي الفيديو بتاع مروي ، البت جمده أوي جسمها يجنن وبزازها وقفه ومسكه نفسها وانا نقطه ضعفي في الست البزاز فضلت اتفرج علي الفيديو لغايه ما قربت اجبهم لقيت تلفون محسن بيرن .... ابتسمت وقلت الي حسبتو لقيتو يا مدام سلوي ....
اه منا نسيت اقلكم اني قبل يوم التسليم بعد ما قفلت مع هدير وقبل ما انام كنت بتفرج علي الفيديو بتاع مدام سلوي والحقيقه حسيت انو مينفعش مجربش الملفايه دي مينفعش ست بالجمال ده تجيلي ربع فرصه اني انكها واضيع الفرصه دي ، رحت سبتلها رساله علي الكرت مكتوب فيها اني مسحت الفيديو بتاعهما فعلا زي ما اتفقنا بس لسا عندي المكالمات الي متسجله ليها هي ومحسن واحمد باشا وهم بيتفوضو علي الفيديوهات وبعتلها نسخه من التسجيلات دي وقلتلها ان التسجيلات دي تمنها مش فلوس ولو عوزاهم يتمسحو تتصل بمحسن .....
رحت رديت عليها .
_الو
_انتا اتجننت يا محسن انا مش اتفقنا انكو هتخدو الفلوس ونخلص من الموضوع ده انا معنديش فلوس تاني
_احم اسف بس انا مش محسن يا مدام سلوي وعاوز حضرتك تهدي عشان نعرف نتكلم
_ينهار اسود امال انتا مين وفين محسن انا شكلي مش هخلص من الموضوع ده كان يوم اسود لما دخلت العوامه دي
_يا مدام سلوي بقلك انا عوزك تهدي عشان نعرف نتكلم ولو كلامي معجبكيش ممكن تقفلي او ترفضي واوعدك انك مش هتسمعي صوتي تاني ولا هازيكي انا بس بعتلك التهديد ده عشان تكلميني وعوزك تسمعني ممكن ؟
ردت وصوتها كان باين انها بدات تعيط.
_انا سمعاك بس عوزه اخلص من الكبوس الي اسمو احمد ده انا بكرهو وبكره نفسي وبكره اليوم الي قابلتو فيه
_مهو انا بكلمك عشان كده احمد باشا معهوش اي فيديوهات ليكي انا لقيت الداتا دي كلها وعرفت قصتك وقصه كل وحده من الناس الي متصورين في الفيديوهات دي ووصلت لناس غيرك والي عرفتو منهم انهم كلهم عوزين ينتقموا من الي اسمو احمد ده ، وأعتقد ان ده بردو الي حضرتك نفسك فيه
_انا لا عوزه انتقم من حد ولا عوزه افتكر اي حاجه عن الايام دي ولا عوزه اشوف وش الحيوان ده ولا حتي اسمع عنو تاني
_يعني لو قلتلك اني ممكن بمساعدتك احبس الي اسمو احمد ده واخدلك حقك انتي والستات التنيين دول هترفضي تساعديني
_تحبسو بجد ؟. ده يوم المني اني اشوف ابن الكلب ده وهو مزلزل زي ما زلني
_حلو أوي . يبقي اتفقنا هبعت لحضرتك بعد بكره مكان تقبليني فيه وهقول لحضرتك انا محتاج منك أيه بالظبط
_بس انتا مقلتليش انت مين .
_هتعرفي لما أقبلك ومش عاوز افكرك انك عرفتي حاجه المفروض متعرفيهاش ومش عاوز افكرك انك لو مجيتيش او لعبتي بيا انا مش هيبقي عندي اي حل غير اني انفز تهديدي سلام يا مدام سلوي
قفلت مع مدام سلوي وفضلت افكر في ازاي اخلص من احمد باشا وصداعه لغايه ما نمت .
صحيت من النوم علي جرس الباب بيرن قمت عشان اشوف مين لقيتها سعاد ومنغير اي مقدمات لقيت زوبري بيقف اول ما شفتها رحت فتحت الباب وقلتلها ادخلي يا سعاد وافتكرت ان الفلوس في الاوضه ،
_سعاد استني انتي ريحه فين
_دخله الاوضه يا سي ياقوت
_لا استني انتي هنا هدخل اغير هدومي ثواني ودخلت الاوضه بسرعه لميت الفلوس في الشنطه ودخلتها تحت السرير وندهت لسعاد
_غريبه يعني يا سي ياقوت مش عرفه أيه المانع لما تغير ادامي دنتا حتي وحشني
_طب متيجي تمصي زبي يا بت يا سعاد
_هيهيهيهيعهي من عنيني يا زبير سعاد دنا خدامت زبك يا سي ياقوت
كلمها هيجني رحت قلعت البنطلون لقيت زبي واقف أوي وعروقه منفوخه ،
راحت قلعت العبايه الي مكنتش لبسه تحتها اي حاجه وجيا عليا ولحمها عمال يتهز زي الجلي راحت نزلت علي ركبتها وانا قاعد علي الكرسي واعدت بين رجلي وراحت حطه زبي كلو في بقها اوووووووووووووووووووف احساس ابن متناكه أوي حسيت ان اعصابي كلها سابت وفضلت تمص في زبي وتمشي لسانها علي خرم زبي وطلعت زبي من بقها وفضلت تلحس في زبي وهي بصالي لغايه ما نزلت لبضاني وفضلت تلحس فيهم وهي بتدعك زبي باديها ورجعت حطت زبي في بقها
مسكتها من شعرها وفضلت انكها في بقها جامد وادخل زبي في زرها رحت طلعتو وقلتلها حطي زبي بين بزازك يا مره يا متناكه
راحت تفت علي زبي وحطتو بين بزازها وفضلت انيك بزازها الي كانت طريه نييييك ودفيه أوي لغايه ما زبي وقف على الاخر رحت قمت وشدتها من شعرها وزنقتها في الحيطه وفضلت ابوس فيها وانا بقفش في بزازها وزبي بيحك في بطنها
سعاد ساحت مني خالص وبقت مش ادره تقف علي رجلها رحت لفيتها وخليت طيزها ليا وماسك بزازها من أدام وبحرك زبي بين فلقه طيزها وهي تقولي طيزي بتاكلني يا سي ياقوت زبك وحشني حطو كلو في طيزي اححححححححححح مش ادره نكني اووي يا سيدي نكني اااااه انا عوزه اتناك منك أوي مترحمش خرمي ااااااااه دخلو ابوس رجلك وانا عمال احك زبي بين فلقه طيزها لغايه ما زبي دخل في خرم طيزها اوووووف طيزك ملبن يا بنت المتناكه
راحت شهقت هيييي نييييك في طيزي اححححححححححححح اححححححححححححح مش ادره نكني كمان يا سيدي نكني اااااه اااااخ انا متناكه أوي يا سيدي نكني اووي
مقدرتش اقاوم سخونيه طيزها ولا كلامها لقيت نفسي جبت شلال لبن في طيزها راحت اترعشت ونزلت عسل كسها وهي بتصرخ وشهوتها نزله بين فخدها ووقعت علي الارض وزبي خرج من طيزها راحت مسكاه وفضلت تنظف فيه وتلحس اللبن من علي زبي وتدعك فيه وتشفط في جامد أوي
سندتها ونمنا علي السرير وفضلت ابوس فيها وهي تقلي انا مبسوطه أوي مش بشبع منك عوزه اتناك منك كل يوم وكل شويه يا سي ياقوت زبك بيجنني
لقيت زبي بدا يقف تاني رحت منيمها علي ضهرها
قالتلي هتعمل أيه يا سي ياقوت قلتلها مينفعش مجربش كسك يا بنت المتناكه رحت فاشخ رجلها ونمت عليها ودخلت زبي في كسها وهي بتصرخ وشهوتها نزلت تاتي علي زبي وانا أقلها غرقي زبي بعسل كسك يبنت المتناكه
خدي يبنت المره الشرموطه كلو في كسك وبرزع جامد ولحمها عمال يتهز تحتي رحت واخد بزها في بقي وبنيك فيها جامد وكسها مولع بنت المتناكه
خدي يبنت المتناكه تفوووووووووو عليكي يا نجسه يا بنت الكلب خدي يبنت الشرموطه دنا هفشخ كسك نيك يبنت المره الشرموطه وهي بتصرخ تحتي راحت اترعشت ونزلت عسل كسها تاني علي زبي
رحت مطلعو من كسها وقلتلها مصي يا متناكه دوقي طعم كسك من علي زبر فحلك يا شرموطه ومسكتها من شعرها حشرت زبي كلو في بقها وفضلت تنضف رحت ضربها بالقلم وقلتلها قومي فلقسي يا متناكه
راحت فلقست ورفعت طيزها فوق أوي وقالتلي يلا يا دكري اركبني أوي يا سيدي افشخ كسي انا كسي تعبان اوي مترحمهوش رحت مدخل زبي مره وحده في كسها راحت صرخت اااااااااي اححححححححححححح بالراحه يا سيدي
رحت مطلعو من كسها ودخلتو تاني مره وحده راحت شهقت ااااااه أيه النيك ده اااااااااي كسي اااااااااي اححححححححححححح اححححححححححححح اححححححححححححح مش ادره نكني كمان يا حبيبي نيك شرموطتك كمان افشخني يا دكري اركبني أوي يا سيدي وانا ماسك وسطها وعمال أدق فيها خدي يبنت الشرموطه زبي كلو في كسك ولحمها عمال يطرقع واضربها علي طيزها خخخخخخخخخخخخ كسك مولع يا بنت المتناكه خخخخخ كس امك يا متناكه يبنت اللبوه قالتلي اااااااااي كمان يا سيدي نييك أوي هجيب يا سيدي
وانا كمان هجيب يا كلبه سيدك هعشر كسك
لا يا سيدي بلاش في كسي اييييييي اااااااااااااااااااااه نزلين يا سيدي طلعو خخخخخخ
اححححححححححححح اححححححححححححح اححححححححححححح اححححححححححححح اوووووف راحت نيمه علي بطنها وانا نايم عليها وزبي جوه كسها رحت مطلعو ونمت علي ضهري وبناخد نفسنا وغمضت عيني محستش بنفسي خالص.
والتلفون بيرن جسمي كان مكسر أوي بحاول اقوم بالعفيه وبحسس جنبي مفيش حد ، بنده علي سعاد بس مش بترد قلت لحقت تنزل أمتي دي مسكت التلفون ورديت منغير ما اشوف مين .
_الو
_ايه يا بوس برن عليك من بدري ده لولا ان هدير مسفره كنت قلت ان ليلتك كانت حمرا امبارح
_في أيه يا محسن مش قلتلك معادنا باليل يا عم عاوز أيه انتا دلوقتي
_باليل أيه يا بوس دي الساعه 10
_احا يا محسن ومصحتنيش من بدري ليه يا اخي منتا عارف ان ورانا شغل
_بص في تلفونك يا نجم انا رنيت عليك اكتر من خمسين مره
_طيب يا محسن هقوم اخد دش واجيلك سلام
قمت دخلت الحمام وعملت القهوه وشربتها عشان افوق ولبست واتصلت بمحسن اديتو عنوان مكان يقابلني فيه ورحت نزلت
قابلت محسن واعدنا
_ايه يا نجم كل ده نوم
_بس ياعم سبني انا مش عارف نمت كده ازاي .يخرب بيتك يا سعاد
_سعاد ! سعاد مين يا بوس هي مش اسمها ملك بردو
_محسن انتا هتخيب ولا أيه اسم ملك ميجيش علي لسانك بحاجه وحشه انتا فاهم البت دي ارجل من عشرين واحد زيك
_روق طيب يا بوس انا مقصدش بس عنك حق البنت دي بتحبك بجد ، بس يعني يا بوس مش شايف شنطه ولا حتي كيس بلستك تكنش رابط الفلوس حولين وسطك
_لا يا ظريف انا نسيت موضوع الفلوس ده اصلا ع العموم كده كده هنتقابل الصبح هبقي اديهملك
_يا ياقوت بقلك الدنيا بيظه مفيش فلوس في البيت
_طب استني انا معايا الف جنيه خدهم وابقي حاسب انتا علي القهوه وبكره هديك العشر الاف بتوعك ومش هخصم الاف من نصيبك يا عم بس انجز عملت أيه في الموضوع الي قلتلك عليه
_اه كل حاجه تمام زي ما طلبت اسمع بقي يا سيدي ......
مروه 31 سنه
مش متجوزه كانت مصحبه واحد واهلها مش رضيين يقبلوه الولد اتقدم كذا مره واترفض ، فقرروا انهم يتجوزو عرفي ويحطو اهلها أدام الامر الواقع وفعلا راحوا عند محامي صحبو وكتبوا العقد في وجود اتنين شهود واتفقو انهم مش هينامو مع بعض غير لما اهلها يوفقوا ويعملو فرح وبعد كده ينامو مع بعض
حولو تاني مع اهلها بس مفيش فيده بس الولد عرف يقنعها انهم لما يعرفو ان بنتهم متجوزه فعلا وانها مبقتش بنت مش هيبق ادمهم اي حل غير انهم يسترو علي بنتهم وفعلا عرف يقنعها لغايه ما نكها وفتحها وفعلا اهلها عرفو بالي حصل ولما وفقو الوأد رفض وقلهم مش عاوز يتجوزها لدرجه ان ابوها نزل باس رجل الولد ده عشان يتجوزها بس الوأد رفض
وأبوها جتله جلطه في القلب ومات ومن يومها وهي متجوزتش لغايه ما في يوم هدير جبتها العوامه وعجبت احمد باشا وقرر انو يتعرف عليها وهدير شجعتها انها تتعرف علي احمد باشا عشان تخرج من البؤس الي عيشا فيه بقلها سنين من يوم ما ابوها مات بسببها
وفعلا احمد باشا عرف يجبها ونكها وصورها زي منتا طبعا عارف وشفت الفيديو بس لما عرف انها فعلا محلتهاش حاجه ساومها علي انها تجبلو وحده غيرها
ومش هقول الي بعد كده عشان انتا عرفو وكمان بتزعل
_مع ان دمك يلطش يا محسن بس بجد شابوو انتا جبت اكتر من الي كنت عاوز اعرفو كده انا اقدر ادخل لمروه من كذا موضوع عفارم عليك هههههههههه
_ايوه يا بوس بس زي منا قلتلك هي محلتهاش اي حاجه اصلا ولا تكنش عاوز تدوق طعمها
_البت تهبل يا محسن
_تهمبل بس دي البت ملهاش حل بطل بنت المتناكه
_طب يلا هسيبك انا عشان عندي مشوار كده واشوف هعمل أيه مع البطل
_طب بقلك أيه يا ياقوت الفيديو بتاع مراتي علي التلفون عندك امسحو يعني اظن مبقاش ليه لزمه دلوقتي
_اوك يا نجم اعاين الاول وبعد كده امسحوا
_ياقوت متهزرش انتا وعدتني
_طب منتا كمان وعدتني يا محسن ولا نسيت وانا بنيكك قلتلك هنيك مراتك ادامك وانتا قلتلي موافق
_ي. ياقوت انت عارف اني مكنتش في وعيي وانا مش بهزر الفيديو يتمسح يا ياقوت
_ههههههههههههه اعاين الاول ههههه يلا سلام
مشيت من المكان بس مكنش ليا مزاج اروح البيت اتمشيت شويه لقيت التلفون بيرن وكانت هدير
_الو أيه يا دودو عملا ايه
_حبيبي وحشتني انتا الي عامل ايه
_تمام يا حبيبتي هتيجي امتا
_بعد بكره هكون في القاهره انت في بيتنا ولا رحت شقتك
_لا قاعد في شقتي عشان الفلوس هناك
_تمام يا حبيبي اول ما اجي هكلمك
_ماشي يا حبيبتي سلام
قفلت مع هدير لقيت التلفون بيرن تاني بس المرادي محسن .
_ايوه يا محسن قلتلك اعاين الاول وبعد كده افكر مش عاوز رغي
_بس بقي ياعم متنساش الفلوس الصبح
_طب متيجي انيكك يا محسن اصل هدير طولت أوي هههههههههه
طبعا قفل في وشي السكه وانا روحت البيت غيرت هدومي واكلت وعملت القهوه وريحت علي سريري
واتصلت بمروه في الاول مردتش بس بعد حوالي 10 دقايق لقيت رقمها بيرن
_الو مساء الخير
_الو مين
_لا الحقيقه حضرتك متعرفيش انا مين بس انا عرفك كويس بس ملحوقه ممكن لما نتقابل تعرفيني
_انتا هتستظرف بروح امك يبن الكلب ولا ايه
_لا تسدقي انك طلعتي قليله الادب ومتربتيش مع ان شكلك في الفيديو ميقلش انك كده
_فيديو فيديو أيه انتا مين وتعرف موضوع الفيديو ده منين هو مش الموضوع ده كان خلص ولا ايه
_ايه ده لا انشفي كده منتي كان لسانك طويل جبتي ورا ليه مع اني كان لازم اعرف ان وحده زيك تروح تتناك وهي بنت وتيجي تقول لاهلها دي مش المفروض تبقي قليله الادب بس دي تبقي فجره
_ابوس ايدك انتا مين وجبت الكلام ده مني.....
_هششش اخرسي لغايه ما اخلص كلامي ،
_حاضر حاضر بس عشان خطري انا ولدي مات بسبب موضوع الجواز ده ومحدش من اهلي يعرف ابوس رجلك لو حد اخد خبر عن موضوع الفيديو ده هموت
_طيب الساعه دلوقتي 1 وادامك اقل من ساعه هبعتلك عنوان هتيجي فيه وهنعد نتكلم شويه
_وانا هنزل ازاي دلوقتي
_متقلقيش اختك ملك نيمه وستك سمعها تقيل ، اقلك قولي انك ريحه تباتي عند هدير
_انتا تعرف كل ده منين
_هتيجي ولا لا اخلصي برح امك انا مش فضيلك يا بنت الكلب
_حاااضر بس عشان خطري بلاش حد يعرف ح......
قفلت السكه وبعتلها عنوان شقتي ودخلت أخدت دش ورشيت برفان وسرحت شعري وظبط نفسي كاني هعمل ليله دوخله ، مهو بردو لازم نعجب
بعد نص ساعه تقريبا لقيت رقم مروه بيرن عليا قالتلي انها فاضل 10 دقايق وتكون في العنوان
أخدت الفيديو وحطيتو علي فلاشه وحطتها في جيبي
شويه ورنت قالت انها تحت العماره قلتلها تطلع هسبلها الباب موارب
طلعت وأول ما وصلت فتحت الباب راحت دخلت وقفلت الباب وراها وقلتلها اتفضلي نورتي
راحت أعدت علي كنبه الركنه وهي عماله تتلفت حوليها وتبص علي كل مكان في الصاله ، حوالي عشر دقائق من الصمت التام انا ساكت وباصص لها وهي بتبص في كل ركن في الصاله
قطعت السكوت وقلت .احم
لقتها اتخضت وقالت ببببص اااننا معملتش حاجه ومش عرفه ااانناااو ممكن شويه ميه
قمت جبت كبايه ميه وادتهلها مسكت الكبايه وهي بتترعش شربت نصها وتقريبا نص الكبايه ادلقت علي هدومها
_قلتلها ممكن تهدي شويه عشان انا اتوترت
_ااننا ههديه أهو بس عوزه امشي انا خيفه اااننا عرفه انا هنا للليه وومفيش مشكله خالص انا موفقه بس مش عوزه اتصور بعد ازنك وووانا معيش فلوس لو كان معايا فلوس كنت ادتلك بببس انا مش هغلط تاني واسلملكو اختي اانا ادمكو اعملو فيا الي انتو عوزينو وفضلت تعيط لغايه ما اغمي عليها ،
جريت عليها حاولت افوقها بس هي مكنتش بتستجيب نيمتها علي الكنبه وطلعت اجري علي الصيدلية
جبت صيدلي وطلعت بيه علي الشقه عملها قياس ضغط وسكر وادلها حقنه وقلي هيا عندها انهيار عصبي لازم ترتاح وياريت محدش يدايقها
شكرت الدكتور وحاسبتو ونزل وفضلت اعد جنبها شويه وبعد كده شلتها دخلتها الاوضه ونمت انا في الصاله...
صحيت الصبح علي صوت الجرس وطبعا انتوا عرفين مين لفيت ضهري وداخل الاوضه لقيتها بتقولي افتح يا أستاز ياقوت انا عرفه انك جوه ،
فتحت الباب يادوب وشي باين وقلتلها عوزه أيه يا سعاد
_جرا أيه يا سي ياقوت موحشتكش
_مش وقتو يا سعاد انا تعبان وعاوز انام مش هقدر
_طب منا هنضفلك الشقه يا أستاز
_يوووه خلاص بقي يا سعاد بقلك انا تعبان عاوز انام ومش عاوز دوشه في الاوضه
_تعبان ومش عاوز دوشه ولا السنيورة الي بيته عندك من امبارح مكيفاك
_ايه يا سعاد انتي اتجننتي هو انا كنت كاتب عليكي ولا أيه وانتي مالك مين بيته عندي ولا بتعمل أيه غوري يا سعاد ومن النهرده ملكيش عندي غير انك تنظفي البيت وبس .
ورحت رازع الباب في وشها
دخلت المطبخ عملت القهوه وولعت سيجاره وفضلت افكر يعني انا كنت جايب البت عشان انكها طلع قلبها خفيف وكانت هتموت مني وتوديني في دهيه ، اه صح معاد الدوا مهو ده الي ناقص بكره اغيرلها البامبرس دي حاجه تخنق ، دخلت عشان ادلها الدوا لقيتها بتبتدي تفوق وفتحت عنها ،
_اانا فين
_متخافيش انتي تعبتي شويه بس وجبتلك دكتور وقال انك لازم ترتاحي
_ارتاح من أيه هو انت مين ، ومره وحده اتنفضت ورفعت الغطا بتبص علي البنطلون بتعها ودخلت ادها جوه البنطلون عند كسها وطلعتها ومسكت صدرها وبصتلي وقالت انت ملمستنيش صح !!؟
_يا شيخه يخرب بيت أهلك خضتيني متسالي الاول هقلك لا بدل منتي حسيتيني ان في حته منك نقصه
_اسفه بس انت مين وعاوز مني أيه وجبتني ليه هنا اه صح الفيديو حرام عليك ليه كده انا اتضحك عليا بلاش الفيديو والنبي دي ما....
_بااااااااااااااااااس يخرب بيت رغيك اسكتي شويه اجاوب علي أيه ولا أيه بالظبط
_انتا بتزعقلي ليييه انا خيفه هو انت شغال زي محسن
_لا انا .... انا ياقوت .. تكلي ؟
_بصراحه جعانه
هعملك فطار واجي نتكلم مش عوزك تخافي هنا مفيش كاميرات ومفيش حد غيري ولا حد هياخد منك حاجه غصب عنك بس مش همشيكي من هنا ، مش عشان انا خطفك بس عشان الدكتور قال تعدي يومين في راحه تامه وبيتهيقلي الهدوء ده مش موجود عندك في البيت ،
_بس انا حسه اني بقيت كويسه واقدر اروح طلما انتا مش عاوز مني حاجه
_..اظن سمعتي انا قلتلك أيه ، تشربي شاي ولا قهوه
_شاي
_عارف انك بتحبيه بلبن لحظه وهجبلك الفطار وياريت متبهدليش حاجه
دخلت اعمل الفطار في المطبخ وانا بكلم نفسي ، البنت مش وحشه بالعكس دي تحس انها **** أوي عبيطه او هبله سهل اي حد في الدنيا يضحك عليها وياخد منها الي هو عوزو ، ايه ده روق كده ياعم ياقوت دي ممكن تكون بتشتغلك عشان تمشي ، طب وهتشتغلك ليه لما هي سيبالك نفسها وعرفه انت كنت عاوز منها أيه
احم... قطعت تفكيري وهي وقفه ورايا في المطبخ ، تلفونك بيرن بس شكلك سرحان ومكنتش سامع وعلي فكره شكلك محترم مش شبهم كلامك مريح ووجودك مش قالقني بس بجد انا لازم امشي عشان ميقلقوش
قلتلها اه طبعا تسلمي نفطر ونتكلم واحنا بتفطر وبكره هخليكي تروحي متخافيش
قالتلي ماشي بس هو انا ممكن ادخل الحمام ، قلتلها اتفضلي ،
ضحكت ضحكه خفيفه كده حستها خطفتني ، بس ففوووق يا ياقوت البت هتجننك ولا أيه ، انا عارف اطلع من الي انا فيه ده ازاي
مسكت التلفون ورنيت علي محسن وقلتلو يحجزلي اي شقه مفروشه في التجمع الاول باي سعر لمده اسبوع واول ما يكون هناك يبعتلي مكان الشقه .
فعلا بعد حوالي ساعتين لقيت رساله من محسن بالمكان الي اول ما وصلي بعتو علي طول لمدام سلوي ،
أعدت اتكلم مع مروه شويه وبعد كده أخدت الدوا عشان الدوا كان فيه مهدئات حست انها عوزه تنام، قلتلها اني هنزل وهقفل الباب بالمفتاح من بره عشان لو صحيت متخفش وسبتلها كل حاجه ممكن تحتاجها ونزلت
اتصلت بمدام سلوي وأول ما ردت قالت
_الرساله وصلت هكون في المكان كمان نص ساعه
_لا يا سلوي هانم متروحيش هناك قبل ساعه ولما توصلي كلميني سلام
قفلت معاها وركبت تاكسي ووصلت المكان محسن كان مستني هناك اخد الفلوس بتعتو وحساب ايجار الشقه ومشي وانا دخلت الشقه اتفرجت عليها كانت حلوه تليق بسلوي هانم
شويه وبتاع الدلفري اتصل عشان الاكل وصل وجبت الاكل وفرشت السفره وجبت ازازه خمرا وظبط الدنيا وغيرت هدومي ولبست بدله واعدت استني سلوي هانم
بعد شويه لقيتها بتتصل تقولي انها تحت العماره، قلتلها تطلع الدور التاني هتلاقي الباب مفتوح
وفعلا اول ما وصلت الدور خبطت علي الباب ودخلت ، كانت لبسه اسود حاجه طويله شبه الفستان بس مقفل شويه وعليه شال اسود بيلمع وشعرها مفروق ونازل علي كتفها ليها طله
وشها ابيض محمر شويه ومربربه في الاماكن المطلوبة يعني بزازها وطيزها وخدين حقهم وسوتها منفوخه تقدرو تقولو بطايه
أعدت علي كرسي السفره وانا قفلت الباب واعدت علي الكرسي الي ادمها وقلتلها اتمني يعجبك الاكل يا سلوي هانم
فضلت بصالي ومش بتتكلم وانا قلتلها بالهنا والشفا وبدأت اكل وهي بردو بصالي وراحت قالت مشفتش في بجحتك ولا برودك ، قلتلها ولا انا شفت في جمالك حضرتك جميله جدا
قالتلي يا بني ادم بقلك انت بارد انا مش جيه اتضايف ، قلتلها لا جيه تتضيفي ولازم تكلي عشان تعرفي بعد الاكل هنعمل أيه بحب استمتع بوقت كل حاجه في وقتها
خبطت علي السفره وقالت بقلك انا مش هطفح انت عاوز مني أيه يا بني ادم انت ، قلتلها صدقيني يا مدام سلوي لو عرفتي انا عاوز أيه او هنعمل أيه بعد الاكل هتفضلي تكلي لغايه بكره .
لا ملكش دعوه قلي انت عاوز أيه عشان انا عوزه امشي ، سبت المعلقه وبصيت لمدام سلوي وقلتلها .
هقلك انا عاوز منك أيه يا مدام سلوي طلما انتي مصره انا عاوز انيكك .. ومسكت المعلقه وكملت اكل لقيتها بتقوم عشان تفتح الباب وتمشي رحت قلتلها :
_علي فكره انا عارف انتي مرات مين وعارف وضعو أيه في البلد وطبعا انتي فكره اني ممكن اخاف احب اقلك اني مش هبعت لجوزك حاجه بس هو اكيد هيعرف لما انزل صورتك علي فيديو علي اليوتيوب بتسجيل المكالمات تحتيه عنوان حلو كده والفديو يطلع ترند وأكتب في الاخر انك مرات واحد من اكبر رجال الاعمال في البلد ومترشح كمان لمجلس شعب بيتهيقلي يا سلوي هانم لو حطينا كل ده مقابل اني انام معاكي بيتهيقلي اني انام معاكي احسن بكتير ،
بصي يا سلوي هانم لو فتحتي الباب وطلعتي ومشيتي بكره هنتفرج علي فضيحه سلوي هانم ،
ولو قفلتي الباب ودخلتي تاني ده معناه انك مبقتيش سلوي هانم
_امال هبقي مين
_جربي وانتي تعرفي يا سلوي هانم
فضلت وقفه علي الباب شويه وراحت قفلت الباب ودخلت وبصتلي وجت عند السفره وقالت بس عندي شرط
بصتلها وقلتلها
_تؤتؤتؤ اسمو طلب او رجاء او امنيه انما شرط دي كنت ممكن أقبلها قبل ما تقومي بكل قله أدب تفتحي الباب وسيدك بيكلمك وتسيببه وتمشي
_انتا بتقول أيه يا مجنون انتا ... قطع كلامها قلم علي وشها ورحت ماسكها من شعرها وقربت من ودنها ،
_لاخر مره هقلك يا سلوي يا شرموطه من ساعه ما قفلتي الباب ورجعتي تاني وانتي سبتي سلوي بنت الاكابر بره الباب هنا وفي وجودي انتي كلبتي وانا سيدك وتاج راسك اخد منك الي انا عوزو وقت منا عوزو بالطريقه الي انا عاوزها فهمه يبنت المتناكه ولا لا ورحت زاققها علي الارض
بصتلي وهي بتعيط وبتترعش من الخوف ححاضر هعملك الي انتا عوزو حاضر
_يلا يا مره يا شرموطه عوزك تخشي تفتحي الشنطه هتلاقي بدله رقص هي تقريبا مقاسك تلبسيها وتيجي ترقصي وتسليني وانا باكل يلااا
قامت من علي الارض بتجري ودخلت الاوضه وقفلت الباب وراها رحت ندهت عليها ، خرجت من الاوضه بسرعه وهي بتترعش وبتعيط ، قلتلها تعالي هنا هتسمعي كلامي وتعملي كل الي هقلك عليه هتشوفي معايا الهنا بس لو نشفتي دماغك مش هتشوفي مني غير الوش ده ماشي .
راحت هزت دمغها وهي بتعيط وقلتلها متلبسيش بدله الرقص اعدي مع نفسك شويه اهدي وانا هاكل وهجيلك يلا
راحت دخلت الاوضه وقفلت الباب وانا قلت لنفسي : انتا قلبك ده أيه يا علق انتا هي كل وحده تعيط ادامك تجيبك علي بوزك متنشف شويه مش دي الي كنت عاوز تختصبها ، بس لا بردو شكلها بنت ناس مش وخده علي البهدله اهدي عليها شويه وادخل دخلها اكل كده ومتخليهاش تعيط ، لالالالا احا يا ياقوت المره جمده لازم تتناك يا جدع انتا شايف جسمها ملبن ازاي ولا البز اد أيه ، بس يعني ممكن لو هجبتها وحده هاخد منها الي انا عوزو بردو بس هتمتع هي خلاص فهمت اني هنكها باي طريقه فاكيد هتقبل بالأمر الواقع ، واقع أيه ونيله أيه مش متنيل وآكل الست زي القمر تتاكل وانا ولا انا هنا علق وهتفضل طول عمرك علق ،
لما اروح اشوف التانيه الي اعده في البيت دي لتنتحر دي كمان دي مجنونه .
غسلت ايدي وفتحت الباب علي سلوي لقيتها اعده علي السرير وضمه رجليها واعده سكته قلتلها انا هنزل وهاجي بكره وكل الي هيا محتاجاه موجود في البيت ، وقربت منها بست راسها وقلتلها متزعليش ، عشان متشوفيش الوش ده تاني انتي خيفه مني دلوقتي بس اوعدك يومين وهتتحيلي عليا انك تفضلي هنا ،
رحت سبتها ومشيت عشان اروح البيت اشوف مروه ..
وصلت عند البيت وانا طالع علي السلم لقيت سعاد وقفه علي باب الشقه بتاعه البواب عملت نفسي مش واخد بالي راحت ندهت عليا وجت ورايا عند السلم وقالتلي يا سي ياقوت انا طلعت لست مروه اشوفها لو محتاجه اي حاجه بس معرفتش ادخل عشان انت قافل عليها .
وانا ببص لسعاد وهي بتتكلم لفت نظري ان زرار الجلبيه مفتوح وصدرها باين رحت ماسك ادها ودخلت تحت السلم ورحت زانقها في الحيطه وفضلت ابوس في رقبتها وهي تقلي لا يا سي ياقوت لو حد طلع هيشفنا هتبقي فضيحه اااااه يا سي ياقوت كفايه كده هجيلك بكره ، رحت رافع العبايه وفتحت سوسته البنطلون وطلعت زبي ورحت دخلتو كلو في كسها قالت ااااااااه وراحت حضناني وفضلت انيك فيها وهي كتمه صوتها وانا بنيك في كسها وماسك طيزها رحت سمعت صوت حد نازل من علي السلم راحت سعاد جريت علي اللوضه بتاعت البواب وانا دخلت زبي جوه البنطلون ورحت مخبط علي باب البواب راحت سعاد فتحت رحت قلتلها بصوت عالي ازيك يا سعاد هو عم حسين فين ،
قالتلي نايم ، قلتلها طب متنسيش تعدي الصبح تنضفي الشقه وانا هسبلك المفتاح مع عم حسين وانا نازل الصبح .
ورحت طلعت لقيت جارنا نازل علي السلم سلمت عليه ورحت طالع علي الشقه بتعتي ، فتحت الباب ودخلت لقيت الشقه متنضفه وهدومي مش مرميه علي الارض وكل حاجه مظبوطه وانا سرحان في شكل البيت طلعت مروه من المطبخ وقالتلي خمس دقايق بس ادخل الحمام ولما تطلع هكون حطيت الاكل وراحت دخلت تاني المطبخ .
دخلت الحمام أخدت دش وطلعت دخلت الاوضه لبست هدوم البيت وطلعت لقيت الاكل محطوط علي الترابيزة اعدنا اكلنا واحنا بتاكل قالتلي .
_انا ممكن اطلب منك طلب
_اتفضلي اسألي
_بص هو انا كنت عوزه اروح فممكن تقولي انت عاوز مني أيه بالظبط
_بصي اولا انتي هنا عشان انتي تعبانه وبسببي فلازم ترتاحي عشان تبقي كويسه ، ثانيا بقي انا مش هكذب عليكي انا كنت عوزك انتي بس حسيت ان ممكن فعلا تكوني اتخدعتي
_بص اولا انا بقيت كويسه ثانيا انا فعلا اتخدعت والفديو الي إتصور ده انا مكنتش اعرف ان احمد ممكن يعمل فيا كده انا افتكرت انو انسان كويس بس طلع زباله واخد مني الي هو عوزو وكان عاوز يفضحني
_ماشي يا مروه لو حسه انك كويسه ممكن تروحي مفيش مشكله بس لو هنتكلم علي الفيديو انا مش هطلب منك فلوس انا كل الي عوزو منك اني انام معاكي وبرضاكي مش غصب عنك ومش هحدد وقت معين لما تكوني جهزه انتي عرفا توصليلي ازاي .
واحنا بناكل التلفون رن رحت اشوف مين لقيتها هدير رديت عليها واعدنا نتكلم وعرفتني انها رجعت وفضلنا نحب في بعض شويه وقلتلها اني عندي مشوار بكره الصبح هخلصو واعدي عليها وتفقت معايا أجيب هدومي عشان ارجع اعيش معاها تاني وخلصنا المكالمه
طلعت الصاله لقيت مروه جهزت عشان تروح وقالتلي اني شخص مش وحش وانها مش مستعده تعمل معايا اي حاجه وقالتلي ياريت أمسح الفيديو عشان هي مظلومه قلتلها تفكر كويس في الكلام الي قلتو ومستني منها تلفون تقلي هتيجي أمتي ونزلتها وركبتها تكس عشان تروح وانا طلعت نمت .
صحيت الصبح بدري أوي في اليوم ده عشان نمت بدري قمت أخدت دش وفطرت وعملت القهوه وجبت التلفون بتاع محسن أعدت اقلب في الفيديوهات ، بعد شويه لقيت ملك بتتصل بيا تطمن عليا وفضلنا نتكلم شويه قالتلي صح يا ياقوت في حد بيسلم عليك ، قلتلها مين قالتلي كريستين
قلتلها اوب هي البت دي لسا عيشه طب سلميلي عليها
قالتلي انها معاها مشكله وبقلها يومين بتتكلم مع ملك ومش عرفه تحلها ،، قلتلها مشكله أيه قالت ان الموضوع طويل ومش هينفع في التلفون اتفقنا اننا نتقابل بعد نص ساعه وتعد تحكيلي .
قمت لبست ونزلت عشان اقابل ملك ونتكلم ، وصلت الكافية واعدنا نتكلم وقالتلي دي كريستين في مشكله كبيره بص بقي يا سيدي :
_كريستين عندها 29 سنه متجوزه واحد تاجر ذهب ومرتاحين مديا بس مشكلتها انو مش مكفيها ومش بيقدر عليها وهما مع بعض في السرير وكرستين كان ليها ابن خالتها بيحبو بعض من زمان قبل ما يسافر بره مصر ولما رجع بقي بينام معاها من ورا جوزها اه صح انت تعرف انها عندها بنتين بس واحده من جوزها والثانيه من ابن خالها وجوزها ميعرفش حاجه بردو وفاكر ان البنت الصغيره بنته ، بس الايام الي فاتت دي جوزها بدا يشك انها بتخونو وبدا يواجها بالكلام ده وهددها انو هيرفع عليها قضيه زنا وياخد العيال والمحكمه تطلقهم ،
_لا معلش يا ملك وحده وحده عليا اصل انا صعيدي فتلاقيني في جو التعريص والارايل ده مش اد كده ، يعني هي متجوزه وبتنام مع راجل تاني وجوزها عرف وبيدور وراها
_بالظبط هي حسه انو متأكد انها بتخونو ومش مهتمه بحاجه غير انها خيفه يفضحها في المحاكم وياخد منها العيال
_طب تمام كبري دماغك انتي من الموضوع ده دي بت شرموطه اصلا وخلي بالك من نفسك عشان انا هروح مشوار مهم وبعد كده هروح البيت ،
مشيت من الكافيه وركبت تاكسي وطلعت علي التجمع عشان اشوف سلوي وانا في الطريق بعتلها رساله عشان تحضر الاكل وقلتلها انا عاوز اكل بيتي مش عاوز اكل من بره ويكون جاهز لما أوصل .
بعد شويه وصلت الشقه عند سلوي وفتحت الباب بس مسمعتش صوت في الشقه بصيت عليها في المطبخ مكنتش فيه وكان باب الاوضه بتاعتها مقفول حاولت افتح الباب اتفتح معايا وكان النور مفتوح وهي نيمه علي السرير قربت منها عشان اصحيها بس لاحظت ان في ازازه خمره مرميه في الارض ف عرفت انها شربت كتير ونامت ، فكرت اصحيها ولا لا قلت اسبها تنام شويه وادخل اخد دش ولما اطلع إبقي اصحيها عشان تكون نامت شويه ، دخلت أخدت دش وعملت كبيتين قهوه عشان تشرب معايا قهوه وتفوق ودخلت عشان اصحيها ندهت عليها عشان تصحي بس مكنتش بترد قربت منها وحطيت ايدي علي كتفها وانا بنده عليها وبهزها راحت اتقلبت علي جنبها والغطا اتكشف عن نصها الي فوق عيني جت علي بزازها الي كانت بتتهز زي الجلي وانا بحرك فيها ولاحظت انها مش لبسه سنتيان وكانت نيمه بالقميص الداخلي نزلت ايدي وحده وحده لحد ما وصلت لبزازها وفضلت اهز فيهم اوووووف بزازها طريه أوي فضلت احسس علي بزازها ودخلت ايدي جوه القميص وادعك في صدرها وافرك في حلمه بزازها ، حسيت ان جسمي بدا يسخن وزوبري وقف رحت نايم وراها وانا حاضنها وبدعك في بزازها ، شويه وبدأت تطلع منها اصوات محن عشان كانت سكرانه وانا لازق فيها وزبري لازق في طيزها ، رحت رافع القميص بتعها الي مكنش تحته كلوت وتفيت علي خرم طيزها وبدأت احرك زبري علي خرم طيزها اوووووف طيزك ملبن يا بنت المتناكه وانا بحب نيك الطياز أوي فضلت احرك زبي وحده وحده لحد ما راس زبي دخلت في خرم طيزها وهي بدات تتجاوب بعايا وترجع بطيزها علي زبي ، حسيت ان زبي وقف على الاخر رحت مدخله كلو في خرم طيزها اوووووف تجنن اووي وفضلت انيك فيها وهي بتتوجع وهي نيمه وانا زبي داخل وخارج جوه طيزها وانا في دنيا تانيه ، فضلت كده تقريبا ربع ساعه لغايه ما نزلت لبني كلو جوه طيزها وحضنتها ورحت في النوم ،
صحيت من النوم علي زعيق فتحت عيني لقيت سلوي اعده علي السرير وبتقولي اوم انتا أيه الي انتا عملتو فيا ده وعماله تلطم وتعيط قمت عشان اهديها زقت ايدي وفضلت تعيط ومش سمعه مني اي كلام ملقتش حل غير اني اضربها بالقلم وزعق في وشها لقتها برقت واعدت تقلي ابوس ايدك انتا عملت كده ليه انا عرفه انك صورتني بس انا مش معايا فلوس تاني اديهالك وتقلي انا اعصابي كانت بيظه من الموضوع الي فات ومسكت ايدي ابوس ايدك انا مش نقصه سبني في حالي انا تعبت ، قلتلها اسكتي شويه انا مصورتكيش اصلا ولا حاجه انا فعلا نمت معاكي بس انتي كنتي متجوبه معايا بس انا مش عايز منك فلوس ولا حاجه كل الموضوع انك عجبتيني وكنت عوزك انتي مش عاوز فلوس ولو مش مسدقه ادي التلفون دوري لو لقيتي اي فيديو ليكي إبقي اعملي الي انتي عوزاه .
مسكت التلفون وفضلت تقلب في الصور والفيديوهات وفتحتلها اماكن خفيه في التلفون بردو عشان تدور فيها وسكتت لما عرفت اني فعلا مصورتهاش ، قالتلي خلاص أخدت الي انتا عوزو سبني امشي بقي ابوس ايدك ،
قلتلها خلاص ماشي هسيبك تمشي بس انا جعان وعاوز اكل ممكن تعمليلي اكل بقي ، بصتلي باستغراب وقالت اكل أيه انتا معدكش ددمم ، قلتها لا قله أدب لا ولا عجبك ضربي ،قالتلي لا خلاص هعملك طفح بس امشي من هنا وقامت وهي بتنفخ وعماله تدبدب .
دخلت المطبخ وبعد شويه دخلت وراها ،
_احم خلصتي الاكل ولا لسا
_لما اخلص هبقي اقلك
_طب يعني لو مفيش فيها رزاله ممكن اقف معاكي واهو اسعدك عشان نخلص
_ماشي بس مش عوزه دوشه بعد ازنك وافتكر انك وعدتني انك هتسبني امشي
_تمام ماشي هنعد مع بعض النهرده بس وهننزل باليل ماشي
_ماشي لما نشوف اخرتها أيه
_مالك يا سلوي مش عرفه تقفي كده ليه رجلك وجعاكي ولا حاجه
_لا وحتا لو وجعاني هيفرق معاك يعني وبعدين متشغلش بالك اديني بعمل الي انتا عوزو اهو سبني في حالي بقي
_ع فكره لو انتي تعبانه ولا مش ادره تقفي انا ممكن اجبلك كرسي او اقف اكمل انا بس قوليلي اعمل أيه وانا هكمل الاكل
_شكرا انا قربت اخلص وبعدين مش رجلي الي وجعاني وقلتلك ملكش دعوه بيا
_يا سلوي انا مش مدطر افكرك انك تتكلمي بأدب ومش هنبه عليكي تاني واخلصي قولي مالك عشان لو في حاجه اسعدك انا مش عاوز ائزيكي علي فكره
_مهو كلو بسببك انا مش عرفه اعد ولا اقف حسه باكلان رهيب ورا ومش عرفه انت عملت فيها أيه
_ههههههههههههههه بتكلك يا بطه لا متقلقيش لو علي دي سهله انا عندي العلاج تعالي متخافيش
_اجي فين اعد ساكت وايه هو العلاج اصلا
_مرهم يا سلوي في أيه منا لو عاوز اعملك حاجه مش محتاج اضحك عليكي بطلي هبل بقي تعالي هجيب المرهم وادهنهالك
_لا هات المرهم وانا ادهنا انا هعرف
_طب يا ستي هجبلك المرهم وادهني انتي لما نشوف اخرتها معاكي أيه يا سلوي .
طبعا انا معنديش مرهم بس كنت عاوز اشوف طيزها تاني
دورت في الدراج وفعلا لقيت امبوبه مرهم بس معرف دي بتاعه أيه ، رحت ندهت علي سلوي وجتلي علي الاوضه قلتلها يلا بقي لفي ووطي خليني ادهنلك ونخلص ، قالتلي لا انا الي هدهن قلتلها لا انا الي هدهنلك يا اما مفيش مرهم وخليها تكلم كده ،
قالتلي طب تغمض عينك ، قلتلها ماشي يلا بقي لفي .
راحت لفت وسندت بادها علي السرير ووطت رحت قلتلها افتحي مش شايف الخرم طيزك كبيره يا سلوي ، راحت فتحت بايد وحده والتانيه علي السرير رحت بليت صباعي من بقي وفضلت احركو علي خرم طيزها وانا بتفرج علي طيزها البيضه الي تجنن اووي، قلتلها أيه الاكلان بيخف راحت هزت دمغها بايوه بدات ادخل صباعي حبه حبه وهي كتمه صوتها بس صوت نفسها علي رحت شايل صباعي لقيتها بتقولي شلتو ليه كمل الاكلان قرب يروح قلتلها طب ثواني هجرب حاجه رجت منزل البنطلون وطلعت زبي وحطيتو علي خرم طيزها راحت نيمه بنصها علي السرير وطيزها اترفعت فوق قلتلها عوزاه يا سلوي قالتلي اه عوزاه قلتلها عوزه أيه يا سلوي قالتلي عوزه اتناك ، رحت مدخل زبري في طيزها ومسكتها من وسطها ، خدي يا سلوي زبي في طيزك يا لبوه اوووووف طيزك جمده أوي ، اااااه اااه ااااااه ااااااااه ااااااااه كمان يا ياقوت طيزي بتاكلني نيكني في طيزي اححححححححححح نيك جامد شكلي هاخد علي لبن زبك يا ياقوت اححححححححح، أهو اتناكي يا شرموطه عوزك تعرفي اني كان نفسي انيكك من بدري خدي يبنت المتناكه كلو في طيزك وانا بضربها علي طيزها ولحم طيزها عمال يطرقع وانا بنيك لحم طيزها اوووووف طيزك جمده أوي يا بنت المتناكه رحت رافع رجل علي السرير ومطلع زبي من طيزها وحطيتو بين شفايف كسها ، اااااااااي اححححححححححححح اححححححححححححح كسي اييييييي اااااااااااااااااااااه دخلو يا حبيبي دخلو اححححححححح امممممممممممم كسي تعبان اوي دخل زبك ابوس رجلك، رحت شيلو قلتلها لو مصيتي زبي كويس هنيكك في كسك ، نزلت من علي السرير ونزلت تمص زبي وحطتو في بقا وفضلت تمص اوووووف جمده أوي حسيت ان زبري بيدوب في بقها وفضلت انيك في بقها رحت قلتلها يلا يا بنت الوسخه نامي علي ضهرك ، طلعت علي السرير ونامت بعرض السرير وانا واقف أدام السرير وراحت رفعا رجليها علي كتفي رحت مدخل زبري كلو في كسها خخخخخخخخ كس ام كسك يبنت المره الشرموطه كسك مولع يا متناكه ، احااااا اااااااااي كسي اييييييي اااااااااااااااااااااه دخلو يا حبيبي دخلو كلو في كسي ااااااااه ااااااااه ااااااااه ااااااااه كمان نييييك في كسي ااااااااه ااااااااه ااااااااه ااااااااه هجيب يا ياقوت كسي مش قادره نيك كمان اااااااااي اااااااااي نزلين يا حبيبي خخخخخ اححححححححححححح اححححححححححححح ااااااااااااااه كس امي زبك فشخني ، قلتلها يلا تعالي اعدي علي زوبري يا متناكه ونمت علي ضهري وهي طلعت واعدت علي زوبري وبتنزل وحده وحده وانا ماسك بزازها وزبي كلو في كسها وقلتلها يلا اتنطتي علي زوبري يا بنت اللبوه فضلت تتنطت علي زبي ولحمها عمال يتهز زي اللبن كمان يا بنت المتناكه نيكي نفسك علي زبي اووف اتناكي يا شرموطه وانا ماسك بزازها وهي تقول اهو بنيك نفسي زبرك يجنن اححححححححح انا مش هطلع زبرك مني خالص اااااااااي اااه ااااااه ااااااااه ااااااااه ااااااااه احاا انا مش همشي انا هعيش خدامه زبرك الزوبر ده بتاعي انا مش هسيبك نيك كمان اااااه انا عوزه اتناك بس ااااااه ااااااااه وراحت حضناني ونزلت عسل كسها تاني علي زبي رحت زقتها علي ضهرها ونمت عليها ودخلت زبي في كسها وهي بتصرخ تحتي راحت اترعشت ونزلت عسل كسها تاني وانا بنيك جامد في كسها قلتلها هجيب لبني يا بنت المتناكه قلتلي نزل لبنك كلو في كس بنت المتناكه مش عوزه ولا نقطه بره رحت منزل لبني جوه كسها اوووووف نيكه جمده أوي يا لبوه اوووووف لقيت اعصابي كلها سابت ورحت نايم في حضنها واعدنا ناخد نفسنا وببوس فيها بس رحت مطلع زوبري من كسها نمت وهي نامت علي صدري وقالتلي انا مش همشي ، قلتلها بس الشقه دي ايجار وهسلمها ، قلتلي اشتريها واكتبها باسمك بس متسبنيش انا حسيت اني رجعت ست ، قلتلها طب و احمد ده كان أيه ، قالتلي كنت بصبر نفسي يا ياقوت بقالي اكتر من سبع سنين مش بنام مع جوزي حسيت اني عجزت ، قلتلها من النهرده لو عوزه تتناكي كل ساعه انا معاكي وضحكنا وقمنا عشان ناخد دش .
جسمها تحت الميه يجنن بيلمع من كتر البياض واحنا بنستحني حسيت ان زوبري بدا يقف تاني ، قلتلها بقلك أيه يا سلوي مش انا جبت لبني في كسك ، قالتلي إيوه يا حبيب كسي ، رحت لفيتها وخليت وشها للحوض وحضنتها وحطيط زوبري مره وحده في طيزها ومسكتها من وسطها وعمال أدق فيها خدي يبنت المره الشرموطه كلو في طيزك يا لبوه اوووووف طيزك جمده أوي يا لبوه انا مش هبطل نيك فيكي يا بنت المتناكه، وهي بتتوجع وتقول اااااااااي اااه أيه ده كلو في طيزي اححححححححححح مش ادره نكني اااااه اوووووف زوبرك يجنن يا حبيبي دخلو كلو في طيزي اااي ااااااه كمان ااااااه نكني بالراحه يا حبيبي زوبرك كبير اوي بالراحه اااااه يا طيزي اااي ااااااه ااااااااه ااااااااه ااااااااه ااااااااه ااااااااه ااااااااه ااااااااه كمان نييييك في طيزي اححححححححححح طيزي عوزه لبن زبك يا ياقوت،
رحت حاضنها وحاشر زوبري كلو جوه طيزها ونزلت لبني في طيزها وطلعت زبي ونزلت نضفت زبي ببقها واستحمينا وخرجنا اكلنا واعدنا نتكلم لقيتها بتقولي ،
_تعرف يا ياقوت انت زوبرك ده كنز انتا مش عارف قيمته
_عارف طبعا يا سلوي هو مش كيفك ولا ايه
_ههههههه طبعا بس انا بتكلم جد تعرف اني ممكن اخليك تحقق كل الي نفسك فيه بس بزوبرك ده ، طب انتا تعرف ان اغلب الستات الي في مستوايا الاجتماعي لما بيجو يعدو عندي في السنتر بتبقي مشكلتهم انهم رجالتهم مش بينامو معاهم
_ايه يا سعاد وانتي عوزاني انام مع كل الستات دي صحتي يا حبيبتي انا لقيها في الشارع
_طيب جرب وانا مسئوله عن الغزاء بتاعك كلو علي حسابي والشقه دي هشتريهالك زي ما وعدتك وهظبطلك اول زبونه وملكش دعوه
_سلوي يا حبيبتي هي الساعه كام دلوقتي
_وحده ونص يا حبيبي ليه
_اصل شكل ميعاد نومك عدي وشكلك بتخ...... أيه قلتي الساعه وحده ونص ينهار ابيض وتلفوني مقفول انا اتاخرت خالص
_طب ما تبات معايا يا ياقوت متسبنيش لوحدي النهرده
_اهو النهرده بالزات مينفعش ابات بكره هجيلك ونبات مع بعض بس يلا قومي لبسيني عشان انزل .
وفعلا نزلت من الشقه وقفلت علي سلوي بالمفتاح ونزلت ركبت تكس وطلعت علي بيت هدير ،، اه هدير انتو نسيتو انها جت ولا أيه وطبعا رجعه مشتاقه وانا سلوي حلبتني لو حست بحاجه هدير هتعملي مناحه يلا بقي ليله تفوت ..
في البدايه بس حابب اوضح اني من الناس الكتير الي موجودين ع المنتدي فقط المتابعه والمشاهده وده اول تفاعل حقيقي ليا في المنتدي فكنت حابب احكي قصه واقعيه حصل معايا في سن المراهقه وتحديداً في ايام الجامعه :
الحكايه بدات وانا سني 18 سنه بعد ما خلصت الثانويه العامه وجبت مجموع وقررت اني ادخل الجامعه . انا اسمي يقوت من الصعيد كان كل طموحي اني اروح جامعه خارج نطاق الصعيد خالص شاب بقي وعاوز اعيش جو الجامعات بس في المدن بعيدا عن التحكمات الي بنشوفها في بلدنا .
قدمت ع كليه حقوق في القاهره وتحديداً كانت في جامعه عين شمس .
طبعا كان معايا صحابي من المدرسه قدمنا في نفس الكليه واتقبلنا وقبل بدايه العام الدراسي قررنا ننزل القاهره ندور علي شقه ايجار جمب الكليه عشان نسكن فيها , وفعلا لقينا شقه في رمسيس بايجار كويس ونقلها في الشقه في بدايه العام الدراسي عشان نعيش الحياه الجامعيه بقي ,
بدات الدراسه وبدانا نشوف الاختلاف الفكري بين الصعيد عندنا وبين المدن بس مكنتش عارف اتاقلم مع الوضع الجديد خالص لان مش ده الي شوفتو واتربيت عليه ولا الي عشت عليه . المهم اتعرفت علي شباب كويسين في الكليه وبقينا نتقابل ونخرج ونتفسح مع بعض لغايه ما في يوم من الايام كنت بزاكر عند واحد صحبي وده اليوم الي كان سبب في دخولي التجربه دي .
بعد ما خلصنا مزاكره قالي انا هفتح البرنامج اتطمن ع الرجاله وفعلا فتح برنامج علي التلفون بتاعه وكان بيتكلم مع ناس داخل غرف وفي بنات وأولاد بيلعبو والدينا حلوه.
قلتلو انا عاوز انزل البرنامج ده والعب معاك قالب ماشي وفعلا بعتلي البرنامج وفتحت وابتديت اتعرف علي صحابه ونتكلم , لكن مو كان بيحب العنتظه شويتين فبقيت اروح اتعرف علي ناس جديده في غرف تانيه.
لغايه ما في يوم قابلت كرستين ,
دي بقي كانت حاجه كده مجنونه بتعمل جو مختلف اول ما تدخل الغرفه كان عندها اصحاب شباب كتير وفقوا اني العب معاهم معلومه بس انا بقول شعر كويس
المهم في يوم قالو حد يحكي حاجه كده عشان نخرج من الملل ده . فانا قلت طب ما اقولكم سعر
وافقوا وابتديت اقول الشعر والكل كان ساكت وبيسمع في هدوء لغايه ما خلصت القصيده
لقيت الناس مبسوطه جدا والقصيده عجبتهم جدا بس كنت مهتم اعرف راي كرستين في القصيده وفرحت جدا لما لقيتها عجبتها أوي
بدات احس اني بقي ليا عندها مكانه خاصه بدات تعرفني علي اصحبها وتتفشخر بيت اصادهم وأقول شعر والناس تنبسط وانا اقرب منها اكتر
لغايه ما في يوم طلبت رقم تليفونها عشان نتكلم واتس وكده لكن صدمتني لما قالت انها مش عندها واتس.
عرفت طبعا انها بتهرب مني بشياكه فقولت اجرب الموضوع ده مع واحده تاني من صحبنا ودي بقي كانت ملك . الي وافقت ع طول وبعتتلي الرقم في الخاص وبعتلها واتس وبدانا نتكلم وكان كرستين كانت البوابه الي دخلت منها لملك .
وفي يوم طلبت منها اننا نتقابل وهي مرفضتش وفعلا قابلتها .
ملك بنت 22 سنه طولها تقريبا 160 س قمحاويه وبطايه كده في نفسها يعني صدرها مش بطال وعندها جناب تبان ان طيزها كبيره ومدوره
دخلت الكافيه وهي كانت قايله انها هتلبس جاكيت ابيض ومش محجبه
انا : انتي ملك بقي مش كده
ملك : إيوه يا عم ياقوت انتا اتاخرت كده ليه
انا : ابدا بس المواصلات والطريق زحمه شويه
أعدت علي الكرسي وطلبت القهوه الي علي الريحه بتعتي وفضلنا نتكلم عنها وشويه عني وعن بلدي وانها بتحب الصعايده ونفسها تسافر الصعيد وكده
وفي وسط الكلام اتكلمنا عن البرنامج واصحبنا الي علي البرنامج راحت بصتلي وقالت : خلي بالك كريستين وخدا بلها منك أوي بس هي مش بتحب تبين الكلام ده لحد ,
قولتلها لا طبعا منا كنت فاكر كده بس طلع ظني مش في محلو خالص ,
وسكت وقلتلها هي كرستين عندها واتس
قالت لي اه طبعا بس اشمعنا
قلتلها اصل انا طلبت رقمها وهي قالت انها مش معناها واتس
ضحكت عليا جدا وكانت ضحكتها حلوه لدرجه ان الناس في المكان بدائو يبصلنا .
قالت لي دي بتتقل عليك يا عبيط مش عوزه تبقي سهله معاك عشان متتنكش عليها
قلتلها منتي متقلتيش عليا وادتيني الرقم علي طول
قالت لي عشان انا مش هتفرق معايا لو كنت لقيتك رخم كنت عملتلك بلوك وخلاص منغير ما توجع دماغك
ضحنا وبعد كده قالتلي الوقت اتاخر لازم اروح فقمت حاسبت علي الشيك ووصلتها قريب من البيت وانا روحت
بس طول الطريق وانا كلمها عن مرنا بيدور في دماغي بفكر ازاي ادخل لكرستين ولو هي فعلا خيفه انها تبقي مدلوقه وعوزه اني انا الي اجيلها
طب منا ممكن اخليها هي الي تيجي وقعه علي بوزها كمان مع اني كنت مستصعب الموضوع في البدايه لما عرفت من ملك ان كرستين متجوزه وعندها بنتين وان كرستين سنها 26 سنه وانا عندي 18 سنه والموضوع بقي بالنسبالي تحدي
روحت البيت وكان الوقت اتاخر والمفروض عندي محاضرات الصبح فا نمت علي طول
صحيت الصبح علي المنبه بضرب الجزمه طبعا ومسكت التلفون اشوف أيه اخبار البرنامج ولفت انتباهي رساله من كرستين مكتوب فيها (أيه يا عم ياقوت لما انتا خارج مع ملك مش تقول كنت جيت معاكوا ولا احنا مش قد المقام).
في البدايه اتخضيت لتكون زعلت لكن بعد كده افتكرت التخطيط الي كنت برسم فيه امبارح ولقيت ان الرساله دي بدايه المشوار اني انفز الي في دماغي
فرديت عليها برساله وقلتها : معلش اصل الخروجه كانت مش مترتبلها علي العموم نبقي نحدد وقت ونلم الشله ونخرج كلنا وكنت قاصد اني ابين انها زي اي وحده في الشله وتعمدت مجبش سيره ملك وقفلت البرنامج ولبست ورحت الكليه.
بعد يوم مرهق في الكليه بسبب قله النوم روحت البيت وغيرت هدومي واكلت وقلت انام حبه
مسكت التلفون قلب ما انام لقيت اشعارات من البرنامج واشعارات من الواتس طبعا فتحت البرنامج لقيت رساله من كرستين مكتوب فيها ( لا ياعم شكرا يا اما خروجه لوحدي يا بلاش )
ضحكت من رد فعلها وكتبت ( احنا نطول يا باشا بس نحدد معاد ونخرج مفيش مشكله بس انا الي عازم)
بعت الرساله وفتحت الواتس لقيت ملك بعتالي فويس بتقولي ان كرستين هتموت من ساعه ما عرفت اننا خرجنا وانها مش بترد عليها ع البرنامج وبتقولي إبقي اكلمها اشفها في أيه
عرفت ملك ان كرستين كلمتني ونمت من التعب صحيت من النوم بالليل علي رقم ملك بترن عليا
رديت عليها قالت لي أيه ياعم كل ده نوم افتح البرنامج الدنيا خربانه
قلتلها ماشي وقفلت المكلمه وفتحت البرنامج لقيت ودخلت الغرفه وعلي غير العاده لقيت ترحيب من الناس الي في الغرفه الا كرستين في البدايه مكنتش فاهم لغايه ما لقيت رساله منها كتبالي ان جوزها بيلعب معاهم في ال غرفه عشان كده مرحبتش بيت كويس
دخلت الغرفه وحاولت اجمع معلومات عن جوزها وان هو ازاي سايبها بين الشباب دي كلها لا وكمان قاعد معاها
فهمت شويه حجات متبين ان هي وجوزها علاقتهم مهزوزه ومش متفقين مع بعض وبردو عرفت منها انه هو الي معرفها البرنامج بس بردو مش كفايه انا عاوز تفاصيل اكتر
كلمت ملك في التلفون وحاولت استدرجها في الكلام يمكن تكون عرفه حاجه عن الموضوع قالتلي شويه معلومات قالت ان الكلام في التلفون مش هينفع وان هي وصحبتها نزلين يشترو شويه حجات وممكن نتقابل في نفس الكافيه الساعه 8 .
انا وافقت والساعه 8 وعشره كنت في الكافيه ودخلت كنت بدور عليهم بس عرفت مكنها من ضحكتها الي ليها صوت خاص الصراحه
رحت للترابيزه وسلمت علي ملك وعرفتني علي هدير صحبتها.
هدير دي بقي حاجه كده اجنبيه شعرها اصفر وعين خضراء وجسمها مظبوط أوي يعني رفيعه وصدرها مدور وماسك نفسو كده وبارز وطيزها مدوره ومشودوه طولها تقريبا 170 س وسنها 24 سنه وعرفت انها كانت متجوزه وخلفت بنت بس بنتها ماتت وقررت تنفصل عن جوزها وترجع بيت اهلها.
أعدت وطلبت قهوتي واستنيت ملك تفتح معايا موضوع كرستين بس كان باين عليها انها متوتره ومش مرتاحه في الاعده
سألتها مالك بس كان الرد انها مصدعه شويه وكنت عارف ان مش ده الرد الي المفروض أسمعه
فضلت اضحك واهزر مع هدير لغايه ما جتلي رساله ع الواتس فتحت لقيت ملك بتقولي قوم استناني أدام الكافيه وانا جيلاك بس متبينش لهدير حاجه
عملت نفسي بعمل تلفون واخدت التلفون وطلعت بكره لقيت ملك جيه ورايا .
سألتها أيه جو الاكشن ده انا مش فاهم حاجه قالت لي ان هي وقعه في مصيبه ومش عرفه تتصرف ازاي
قالت لي ان هدير تليفونها ضاع منها وفي واحد لقاه وبيساومعا علي الصور الي علي التلفون وطالب 2000 ج عشان يدلها التلفون والمفروض ان الشخص ده الساعه 9 هيكون في الكافيه
طبعا انا الشهامه نقحت عليا وقلتلها بس هو يجي وانا اربطلك انو في العمود في الشارع واخلي العيال تطرطر عليه بس انتي متزعليش نفسك , راحت ضحكت وقالتلي استني بس انا مش وثقه في هدير وحسه انها مخبيه حاجه وان الموضوع في إنا
قلتلها طب هدي بس وهنشوف الموضوع في أيه ورجعنا تاني علي الترابيزة وقلت لهدير متقلقيش كل حاجه هتعدي وهنخلص الموضوع ده
بس الغريب ان هدير مكنتش قلقانه زي ملك بس سكت وقلت يا خبر بفلوس .
عدا الوقت والساعه حت 9ونص لقيت واحد داخل علينا سنو يدي 30 سنه وشعره خفيف مش طويل يعني اقصر مني شويه ولابس نظاره وتحس انو موضف اعد وقلها جبتي الفلوس ردت بكل برود وقالتله اه وانت فين تلفوني قلها موجود والحاجه الي عليه زي ما هي حتي انا محتفظتش بحاجه ليا يلا مش مهم اهم روقوا عليا اليومين الي فاتو دول
رحت انا قايل واضمن منين ان مفيش نسخ تاني شايلها منتا اصلا خسيس هتفرق معاك كلمه يعني رحت واخد منو تلفونه الي في ايده وقمت وقفت ورا الكرسي بتاعه وخنقنه وقلتلو ادلها التلفون
راح مطلع التلفون واداهولها وهي لسا بتطلع الفلوس قلتلها لا مفيش فلوس هو مش بيرجع حاجه لقاها دخ خسيس مش هياخد جنيه , المهم الناس في المكان بدات تتلم ويحجزو راح قام زاققني وجري وساب التلفون بتاعه معايا ومشي .
ببصل لقيت ملك قعده مرعوبه من الي حصل وأول ما الموضوع خلص قالت انا عوزه اروح البيت .
قمت حاسبت طبعا والكل بيتسائل عن الي حصل واخدت ملك وهدير ومشينا وصلتهم نفس المكان الي وصلت فيه هدير المره الي فاتت وروحت انا البيت .
دخلت البيت غيرت هدومي وجهزت عشان ادخل ع السرير لقيت تلفون غريب بيرن في جيب الجاكت
طلعت التلفون لقيته تلفون الراجل تقريبا مراته كانت بترن عليه.
عملت التلفون وضع طيران وفتحت التلفون ومكنش فيه رقم سري .
فتحت الصور لقيت صور بنات عريانه وصور متحركه سكس كان شكلهم حلو وانا بتفرج لقيت ايدي نزلت علي زبي وابتديت ادعك فيه وانا بتفرج وأخلص البوم ادخل في التاني لغايه ما وقفت عند صوره بشبه عليها ركزت شويه لقيت زبي وقف أوي اوووف معقول الجمال ده احا ده البوم كامل دنتي طلعتي حكايه يا هدير ...
اه هي هدير صورها عريانه ملط بزازها بيضه ووقفه وعليها حلمه بني جمده ولا وسطها الرفيع الي تحته علي كول طيز مرسومه ومدوره ولا كسها البمبي الي مفهوش شعرايه .
فضلت اقلب لغايه ما جتلي فكره والفكره مخيبتش فتح الفيديوهات لقيت فيديو مكتوب تحته جمده نيك فتحت الفيديو لقيتها هي هديد اعده علي ركبها بين رجل راجل ونزله مص في زبرو وهو بيصورها وهي تمص في زبرو شويه وشويه تلحسو بلسنها وتلحس بضانه
راحت قامت وطلعت علي السرير وفلقست وادتلو طيزها راح ماسك زبرو وقلها عوزه أيه يا شرموطه
قالتله عوزاه راح ضاربها ع طيزها وقلها هو أيه يا متناكه قالتلو اااااااي زوبرك عوزاه كلو في كسي
راح حاطت زبرو علي خرم كسها وذقو وحده وحده جوه كسها وهي تقوله اااااه كسي بياكلني امممممممممم نيك أوي طلع كس امي يا احمد وهو بدا يسرع في النيك في كسها وهي عماله تصوت اااااااااااااي كماااان نييييك انا متنكتك ي احمد زبرك حلو لو نكني ااااااااااااه ااااااه
راح قالبها علي ضهرها وقلها افتحي رجلك يا بنت الشرموطه راحت فتحت رجلهت وقالتله بنت الشرموطه والشرموطه تحت أمرك يا احمد حط زوبرك في كس بنت الشرموطه يلا راح رازع زبرو في كسها كره وحده راحت شهقت وصوتها علي اخخخخخ احححححح اااااااه ااااه اااااااااه نكني كمان ي احمد اوووووف
هنا بقي انا مستحملتش ورحت منزل لبني لي طلع جوه البكسر زي النافوره وغمضت عيني لقيت نفسي رحت في نوم عميق مفقتش غير ثاني يوم .......
كنا وقفنا لما اتفرجت علي الفيديو بتاع هدير وجبت لبني ونمت
صحيت تاني يوم الصبح الساعه 11 جسمي واجعني مش عارف أيه السبب بحسس بإيدي جنبي علي السرير بحاول أوصل للتلفون بتاعي وبفتح عيني وحده وحده مسكت التلفون لقيته فاصل شحن دورت حوليا علي التلفون التاني لقيتو مرمي علي الارض وفاصل شحن بردو تقريبا كده نمت وسبتوا شغال .
اليوم ده كان جمعه وانا بحكم اني بقيت قاعد لوحدي في الشقه الإيجار بقيت بصحي بالعافية عشان انا من النوع الي أتعود علي الدوشه في البيوت .
اه منا نسيت اقلكم ان انا واصحابي متفقناش علي الشقه ولقتهم عوزين يمشوا فكلمت اهلي اني اعد في الشقه لوحدي وإني مرتاح فيها ومش هنقل .
المهم قمت من السرير وقفت حطيت الكنكه علي النار وعملت كبايه القهوه واخدت علبه السجاير ووصلت المشترك في الفيشه وحطيتو ع الحوض ووصلت الشاحن وشغلت التلفون طبعا اول حاجه عملتها فتحت البرنامج اشوف أيه الاخبار لقيت الدنيا هاديه .
ولقيت رساله من ملك علي الواتس بتقولي انت فين يا ياقوت برن عليك تلفونك مقفول ياريت لما تفتح تلفونك كلمني
مكنتش حاسس اني محتاج اكلمها عشان كنت حاسس بخيبه امل من نحيتها هو انا فعلا كنت مستمتع بالفرجه علي صحبتها بس فكره انها ممكن تبقي زيها كانت مخوفاني جدا بعد ما ابتديت اتشدلها شفت الرسائل ومردتش وعملت تلفوني وضع طيران ومسكت تلفون الراجل الي اخدتوا منو امبارح فضلت اقلب في التلفون كان عليه صور لبنات كتير في البدايه لما مسكت التلفون اول مره فكرت ان دي ممكن تكون صور بنات من علي النت او التوتر مثلا بس بعد ما شفت صور هدير قلت ليه متكنش دي صور بنات حقيقيه ولقيت كذا فيديو للراجل الي اسمو احمد ده بس مع بنات مختلفه حوالي 12 فيديو كل واحد فيه وحده غير التانيه بس انا كنت بدور في الفيديوهات وخايف الاقي ملك في فيديو منهم بس ارتحت شويه لما لقيت انها ملهاش حاجه علي التلفون
نزلت جبت فطار ورجعت البيت افكر انا هعمل أيه في موضوع التلفون ده , اول حاجه قفلت وضع الطيران واستنيت الي هيحصل وفي الوقت ده شغلت تلفوني بس مظهرتش في البرنامج ولا علي الواتس
بعد حوالي 10د لقيت التلفون بيرن الرقم كان مكتوب ( احمد باشا ) ، استنيت شويه ورديت علي التلفون واول ما رديت لقيته بيقول : انتا فين يا زفت من امبارح برن عليك وتلفونك مقفول ولا عرفتني عملت أيه مع بنت المتناكه دي وانا قلتلك اول ما تخلص الحوار اتصل بيا .... الو ،الووو،انت مش بترد ليه يا متخلف انتا علي الصبح .
طبعا انا سمعت الكلمتين ورحت قافل السكه عشان مش عارف هقول أيه وفي نفس الوقت جمعت ان الراجل ده هو الي موجود مع البنات في الفيديو ف مكنتش عاوز إبقي كرت محروق لو عرف ان التلفون مسروق
حطيت التلفون جنبي واستنيت شويه وانا بلعب جيمز علي تلفوني لقيت تلفون الراجل بيرن تاني ، بس رقم مش متسجل رديت وسكت تاني طبعا لقيت واحد بيقول : الو أيه يا باشا ارتحت انت كده طب ممكن ترجع التلفون عشان ده باكل منو عيش واكيد انتا قلبت في التلفون وشفت الحجات الي فيه واتاكدت اني مش خسيس ولا أيه يا برنس
انا في البدايه اتهزيت بس جمعت تفكيري وقلتله : اه تمام انا شفت الي علي التلفون والصراحه عجبني وبفكر مرجعش التلفون ،
قالي: طب ليه كده بس بقلك التلفون ده انا باكل منو عيش وغير كده انتا متقدرش علي الي في التلفون ده علي حجات لناس لو عرفت ان انت معاك الحجات دي وملكش حد بيسندك هيزعلوك واحتمال يخدو روحك عشان يخلصو من الي علي التلفون،
قلتله: لا متقلقش عليا انا عارف انا هعمل أيه بالتلفون ده بالظبط
قالي : هتعمل أيه بقي يا شبح هتقضيها ضرب عشرات ولا هتنزلهم علي xxxx انتا مش عارف التلفون الي معاك ده ممكن يخليك مليونير وياعم لو عاوز تلعب العبك معايا شكلك قلبك حلو وهننفع بعض،
كنت بفكر شويه في كلامه بس محبتش اخليه ياخد باله انه عرف يقنعني رحت قلتله لا يا معلم مش عاوز لا العب معاك ولا مع غير وكفاياك كده عشان وقتك خاص .. اه وابقي صح كلم الي اسمو احمد باشا ده عشان قالب عليك الدنيا ولو شافك هينيكك اصل انا قفلت السكه في وشو ورحت قافل السكه وعملت التلفون وضع طيران واعدت افكر ..
يا ترا فعلا الناس دي تقيله ذي ما هو بيقول كده لدرجه انهم ممكن يدفعوا ملايين في الصور والفيديوهات دي ولا هو بيشتغلني عشان يزغلل عيني ويخليني ارحله بالتلفون ، طب وانا هدايق نفسي ليه طب منا ممكن اعرف كده بنفسي ..
فتحت المكالمات الي حصلت من يومين لفت انتباهي رهم متسجل مدام سلوي فضلت ابص للرقم شويه وبعد كده قررت اني اتصل ، التلفون ادا جرس وقبل ما الجرس ينتهي بثواني لقيت وحده ردت علي التلفون وبتقول : الو إيوه انا مش قلتلك مترنش عليا وانا في البيت انتا كده هتخرب بيتي جوزي رجع من المأمورية ومش عوزاه يحس بحاجه حرام عليك ده كان يوم اسود يوم ما قررت اجي الشقه دي .
تخنت صوتي شويه ورحت قايل طب منتي مش عوزه تسلكي معايا .
لقيتها بتقول نعم يا روح امك انتا مش واخد 10الاف جنيه من كام يوم وقلتلي انك هتسكت الزفت الي اسمو احمد ده لغايه ما اجهز المبلغ ، اسمع انا من يوم ما شفت الصور دي انا مش بنام انتا مش عارف جوزي ممكن يعمل فيا أيه .
قلتلها تهدئ بس كده شكل اعصابك بايظه انا ال 10الاف دول بتوع احمد باشا طب فين عرقي انا
قالت لي طيب طيب عدي عليا في البيوتي سنتر هتلاقيني مجهزالك 3000 جنيه و... ، سمعت صوت جمبها بيقول يلا يا سلوي مش عوزين نتأخر راحت قفلت السكه وانا قعدت مش عارف ايه الي ممكن يحصل بعد كده .
طلعت التلفون وفتحت الفيديوهات وفضلت احاول اني اشبه علي صوت الست من كلمها في الفيديو لغايه ما وصلت لفيديو في وحده ست اربعينيه وقفه ب روب بينك شغلت الفيديو لقيتها بترقص وفتحت الروب شفت جسم يجنن في قميص نوم ابيض ،
وهي جسمها جامد بزاز كبيره وبيضه بطن ملفايه ف اخرها سوه منفوخه وبعد كده جناب جمده نزله بطيز مربربه وفخاد مقلوظه ، يعني ست بمعني كلمه ست ، فضلت ترقص شويه في الفيديو راح قام واحد مسك ادها ورقص معاها وفضل يبوس فيها ويحضنها
راح قاعد علي السرير وفتح الروب وشاورلها علي زبرو الي جت تجري عليه ونزلت بين رجله ومسكت زبرو ، قالها بالراحه يا لبوه مالك ، قالتله بقالي كتير تعبانه سبني ابسطك بقي ومسكت زبرو وفضلت تمص فيه وتلحس وهو حاطت ايدو علي راسها وبيلعب في بزازها بالايد التانيه فضلت تمص وتلحس في زبرو شويه راح قام زنقها في الحيطه وفضل يبوس ويقفش في بزازها ويقلها شفتي يا سلوي هانم تمامك بقي فين ، وهي متخدره في ايدو راح ضربها بالقم وقلها انطقي يا سلوي هانم، قالتلو شفت يا حبيبي شفت ،
راح نيمها علي السرير وقلها الاندر وقلها يا بخت معالي الباشا بالكس ده دوقيني كده يا سلوي هانم وراح نازل بلسانه علي كسها وفضل يلحس فيه اول ما حط لسانه علي كسها شهقت وطلعت منها اااااه بنت متناكه وفضلت تستمتع ، ااااه ااااااااه كمان يا حبيبي اممممم كسي بالراحه علي كسي اااااااااي راح دخل صباع جوه خرم كسها راحت صرحه ، اااااااااي اااااااه اااااااااه يا احمد مش قدره نكني اااااه اوووووف كسي مش قدره يا احمد ابوس رجلك قوم نكني اااااي ، راح طلع صباعه من كسها وحطو في بقها راحت اترعشت ونزلت عسل كسها وهو بيلحس كسها ،. راح قايم وقلها عوزه أيه يا سلوي هانم قالتلو عوزاك تريحني قلها ازاي قالتلو ابوس رجلك نكني
قلها ميصحش سلوي هانم تبوس رجلي راحت اتنطرت من علي السرير ونزلت تبوس في رجلو وتقول انا تحت رجلك أهو وتحت أمرك يا سيدي نكني عشان خطري اااااه نكني ، شدها من شعرها ورماها علي السرير وهي بتتلوي من التعب والحرمان قلها طب ومعالي الباشا ، قالتلو كس ام الباشا نيك مرات الباشا وفتحت رجلها راح رازع زبرو كلو في كسها مره وحده راحت شخرت خخخخخخ ااااااه كمان يا حبيبي كمان يلي نايك شرف الباشا اممممم نيك نيك كمان اااااه اوووووف زوبرك يجنن يا حبيبي ، وهو بيرزع في كسها وهي بتتلوي تحته ،
(كل ده وانا شغال دعك في زبي وعجبتني أوي الطريقه الي بينيك بيها الي اسموا احمد ده ، هو ازاي مخليها تحتو كده )
بعد ربع ساعه نيك قلها يلا قومي يا كلبتي قامت في ثنيه وقالت نعم ، قلها يلا لفي عشان اركبك باستو من بقو وقالت حاضر ولفت شفت طيز تجنن اتمنيت اني انا الي اكون مكانه وانيك الجمال ده ، راح مسكها من وسطها وحط زبرو علي خرم طيزها وبدا يضغط وهي بتصوت لالالالا دي طيزي بالراحه مش هتشيل الزبر ده كلو راح جاب علبه من الدرج ودهن زبرو ودهن خرم طزها وبدا ينيك وهي عنها قلبت ورحها راحت راح مدخل زبرو جوا طيزها وفضل ينيك
وهي بتتكلم بالعفيه امممممم طيزي اااي اااي بالراحه يا احمد هموت احححح هو ده النيك اااااي ااااااه راح حاضنها جامد وسرع في النيك وتشنج ونزل لبنو كلو في طيزها .
وطبعا انا نزلت لبني معاه احتراما للطيز الي قدامي دي ،،.
تقريبا انا عرفت انا عاوز أيه انا فاهم اني لسا تحت تاثير الهيجان بس فكره ان الست دي ممكن تبقي تحتي رفعا سقف طموحي السماء،
قمت استحميت وجهزت ورحت نزلت وكلمت مدام سلوي دي منا مش عارف العنوان ، رنيت مره واتنين بس محدش رد عليا بدات احس اني مش هشفها ، بس قطع سرحاني تلفوني بيرن في جيبي ، طلعت التلفون لقيت ملك بترن مردتش اول مره لكن هي رنت تاني رحت رديت .
. الو أيه ياعم ياقوت انت بقالك يومين مش بترد ليه هو انت زعلان مني في حاجه
. لا وهو انا هزعل منك ليه يا ملك انا بس كنت مرهق وتعبان شويه
. مرهق وتعبان من ساعه الي حصل في الكافيه ولا حسيت اني بتاعه مشاكل وانت مش عاوز تسحل نفسك في مشكلي انا واصحابي
انا سكت شويه رحت قلتلها تشربي منجه ؟
قالت لي علي حسابك ولا حسابي ، قلتلها لا طبعا علي حسابي استني في الكافيه الساعه 9 ، وقفلت .
اتصلت بالراجل صاحب التلفون وقلتله الا هو البيوتي سنتر بتاع مدام سلوي عنوانه فين ،
ضحك وقالي وهتعمل أيه بالعنوان يبني اعقل ومتوديش نفسك في دهيه انت مش عارف انت بتعمل أيه
لا انا عارف هتقول ولا اتصل اسألها وساعتها هي هتقلق وهتعرف ان في مشكله ويا عالم ممكن خوفها يوصلها انها تعمل أيه
قالي هديهولك بس بشرط تفهمني انتا هتعمل أيه وعاوز أيه من الناس الي علي التلفون دول وسدقني انا هنفعك كتير ع العموم العنوان مدينه نصر.الحي ال...... ش ....... اسم المحل ......... ولو تهت اسال والف مين يدلك
قلتلو تمام هفكر يلا سلام دلوقتي .
طلعت التلفون وبعت رساله امدام سلوي قلتلها انا ربع ساعه وهكون في المحل مش عاوز اقف كتير .
ردت قالت طيب انا مش في المحل بس هسبلك المبلغ عند الكاشير وأول ما تروح تقلها انا عاوز فلوس الصيانه هتديلك الظرف بتاعك ، وياريت تخف عليا شويه انتا وأحمد عشان انا مش عوزه فضائح .
أخدت بعضي ورحت علي العنوان هو ميتوهش الحقيقه دخلت المحل لقيت وحده بتقولي ممنوع الدخول بعد ازنك قلتلها انا جي لمام سلوي اخد فلوس الصيانه ، قالت اه تمام انا عندي خبر ثواني هجبهملك .
بعد دقيقتين جت وفي اديها ظرف أخدت الظرف وقلتلها شكرا ومشيت من المحل بصيت في الساعه لقتها 8وربع قلت اروح الكافيه اشرب قهوتي وافكر انا عاوز أيه من ملك بالظبط ،
بعد ما وصلت طلبت قهوتي الي حفظتو طبعا انها علي الريحه وولعت سيجاره وسرحت في الي المفروض انا اعمله بعد فتره محستش هي اد أيه فقت من سرحاني علي صوت ملك بتقلي مالك ياعم انتا بتحب جديد ولا أيه ، قلت لا ابدا سرحت بس وبعدين انتي اتاخرتي ليه قالتلي مبدئا انا متاخرتش ثانيا بقي كره من نفسي اجي بعدك
ضحكت وقلت تمام يا ستي برحتك انتي عملا أيه ، قالت تمام بس مكسوفه منك أوي بسبب الي حصل ومش عرفه انت ممكن تكون فهمت أيه بالظبط بس انا اسفه كل الي كنت بفكر فيه ان يكون معايا راجل عشان منكنش لوحدنا
قلتلها هي مين هدير دي وتعرفيها منين اصلا بس ياريت منغير كدب
قالتلي بص هي مش صحبتي ولا حاجه احنا جيران من بدري وهي في سن اختي وكانت ديما بتيجي عندنا واهلها ناس طيبين بس هي جتلها صدمه من موت بنتها وتعبت نفسيا حتي جوزها مستحملهاش ولما طلبت الطلاق طلقها علي طول عشان مستحملش تعبها ومن ساعتها وهي اتقلبت 360 درجه بقت بتشرب وتتعاطا مخدرات وبتسكر وبقت حلتها نيله خالص
قلت طب لما انتي عرفه كده أيه الي خلاكي تيجي معاها في الحوار ده وانتي عرفه انها اصلا مشيها غلط
قالت ادبست فيها لقيتها بتتصل بأختي عوزاها تيجي معاها مشوار ضروري بس اختي جوزها مرضيش عشان كده قالتلي انزلي انتي معاها ومعرفتش الموضوع غير لما جت هنا وحكتلي وانا فعلا كنت عوزه اشوفك بس لما ادبست قلت كويس ان جي ادبسك معايا بالمره عشان كده قلتلك نطلع بره وحكتلك علي الي حصل وهو ده كل الموضوع بامانه .
قلتلها طب انا عاوز اتعرف علي هدير اكتر ممكن ولا الموضوع هيبقي صعب عليكي
سكتت شويه وقاله لا اه عادي اعرفك عليها بس مكنتش اعرف انك بتحب النوع ده من البنات ميبنش عليك خالص
قلتلها لا مش كده بس هتعرفي كل حاجه في وقتها ولا انا عاوز رقم تليفونها وثانيا انا متكلمتش معاكي خالص والمفروض ان المره الي هقابلها فيها دي هتبقي صدفه ، اتفقنا
قالت تمام اتفقنا
واخدت منها الرقم وشربنا المنجا وعلي الساعه 10 مشينا وصلتها نفس المكان والمرادي ركبت تكس وروحت علي البيت ،
غيرت هدومي كالعاده وجهزت السرير وريحت ضهري ومسكت تلفوني واتصلت بهدير
الو هدير معايا ..؟
إيوه مين حضرتك !
انا ياقوت فكراني ؟ . انا الي كنت مع ملك في الكافيه يوم الموضوع بتاع الراجل الي سرق التلفون
اه تمام افتكرت ، ازيك عامل أيه وجبت رقمي منين
انا اولا تمام كويس ، ثانيا جبت رقمك من ملك كنت عاوز اعرفك ان التلفون بتاع الراجل لسا ممعايا بس للاسف مش عارف افتحه عشان الرقم السري وحبيت اطمنك ان كده مفيش حاجه ممكن يسومك عليها تاني
سكتت شويه وبعدين قالت اه تمام شكرا جدا علي الي انتا عملته معايا انا كنت هكلمك اشكرك بس انتا سبقتني
بس هو انا ممكن اخد التلفون بتاع الحيوان ده اعمله ضبط مصنع عشان ميكنش عليه حاجه يعرف يرجعها تاني
قلتلها تمام لو انتي عوزه كده انا ممكن اعمله سوفت ويير وامسح كل الي عليه
قالتلي لا انا الي عوزه التلفون بس كان صوتها بدا يتعصب
قلتلها مالك في أيه مش هتفرق ثم اني ناوي اسقيه من نفس الكأس عشان يحرم يعمل كده مع بنات الناس ، وبعدين هو انتي كنتي تعرفي الراجل ده او في سابق معرفه
قالت لالالا ابدا انا بس كنت عوزه اتطمن علي نفسي مش اكتر بس هو انا هعرف الراجل ده منين اصلا
قلتلها اصل انتي اتعصبتي وشيفك عوزه التلفون بتاع الراجل ده أوي فخمنت ان ممكن يكون في حاجه بس
قالت لا مش اتعصبت ولا حاجه بس تمام لو مش حابب تجيب التلفون خلاص انا وثقه فيك
كملنا كلام عادي بالرغم من انها كان واضح عليها التوتر بس عرفت اوصلها اني عاوز اعرفها وان موضوع التلفون ده كان مجرد حجه عشان اتكلم معها وإني مش شاكك فيها
قمت عملت كبايه قهوه وقلت ازاكر شويه ، فضلت ازاكر وسرحت مع المزاكره لغايه ما لقيت رساله جت علي تلفون الراجل مسكت التلفون والرساله كانت من مدام سلوي،
بتقولي هو انت ليه بتلعب معايا ومش عاوز تبعد عني وتسبني في حالي انت والزفت الي اسمو احمد ده ومين الي جه اخد الفلوس من المحل النهرده ده ..؟
قلتلها انا الي جيت أخدت الفلوس وبعدين انتي عرفه ان الموضوع كله هيخلص لما تجمعي الفلوس
قالت مهو بردو ربع مليون جنيه كتير منكو *** وبعدين انا راجعت الكاميرات بتاعه المحل وشفت ان انتا مجتش
انا يا ولاد الحرام ربع مليون جنيه ) وانا ازاي نسيت موضوع الكاميرات ده هعمل أيه دلوقتي في المصيبه دي
سكت شويه وبعد كده بعتلها ، بصي انا مكنتش واثق فيكي عشان كده بعت واحد ياخد الفلوس ومتقلقيش هو ميعرفش حاجه عن الموضوع كل الي يعرفه ان دي فلوس صيانه بس
قالت خلاص وياريت مش عوزه اسمع عنكو حاجه وانا هجيب الفلوس قبل المده وملكوش دعوه بيا هتخربو بيتي ..
قمت من علي المكتب ورجعت السرير وانا بفكر هعمل أيه في البعد كده غلب النوم تفكيري ونمت .......
صحيت تاني يوم الصبح رحت الكليه وكانت الفتره دي علقتي بالكليه اني اروح احضر محاضراتي وارجع ومش بعد مع حد ، روحت البيت تاني ومسكت التلفون بتاع الراجل وفتحت ارقام التلفونات لقيت ارقام بنات كتير محاولتش اني اتصل بحد عشان كنت قلقان جدا ..
شويه ولقيت ملك بتكلمني بتقولي هدير عوزه تعد معايا واشوف هعرف انزل أمتي ونتقابل ، قلتلها النهرده عادي
قالتلي للدرجادي مستعجل ع العموم خلاص نتقابل النهرده في الكافيه سلام .
نزلت جبت اكل وحطيت الفلوس في الفيزا وحلقت شعري وجهزت والساعه 7 ملك كلمتني قلتلها يا ملك تعدي معانا شويه وبعد كده تتحججي باي حاجه وتسيبيني معاها وامشي انتي وانا هفهمك كل حاجه ، قالت تمام وقفلنا
مشيت رحت الكافيه ولقيتهم موجودون اعدنا نتكلم ونهزر وطبعا منستش القهوه وبعد ساعه ملك قالتلي انا همشي عشان أختها هتقابلها في مكان يشترو حاجات وبعد كده هتجبها وتيجي
مشيت ملك لقيت هدير بتبصلي شويه وقالت ها بقي ياعم ياقوت ادينا لوحدنا أهو عاوز تعرف أيه عني
سألتها عن حياتها الي انا كنت اعرفها من ملك قبل كده بس عملت نفسي اول مره اسمع
كلمتها عني وعن بلدي وحسيت اد أيه هي بتحاول تقربني بيها وتكسب ثقتي بس انا كمان كنت ممثل اني بستجيب لغايه ما فتحت موضوع التلفون
قالتلي : ياقوت انت أخدت التلفون من الراجل ليه
قلتلها عادي عشان يتأدب وبعدين انا كنت هسومو علي الفلوس بتعتك قصاد التلفون مكنتش متوقع انو هيسيب التلفون ويمشي
قالت تعرف اني ليا اخ عندو محل تلفونات وبيشتغل في الصيانه وممكن يفتحلنا التلفون يمكن نلاقي حاجه نمسكها عليه ونخليه يدوق من نفس الي بيعملوا في بنات الناس
قلت طب تعرفي اني بدات احس انك عوزه تلفون الراجل اكتر منو هو ده هو ع الاقل متصلش يسال عليه بس انتي عوزاه باي طريقه
قالت لا عادي دي كانت مجرد فكره
قلت بقلك أيه يا هدير خلينا نتكلم بوش مكشوف انتي كنتي تعرفي الراجل ده قبل كده
سكتت شويه وقالت كان في بيني وبينه علاقه و..
قلت هدييييير بقلك بوش مكشوف
قالت هو انت فتحت التلفون يا يقوت
قلت اه فتحت التلفون من اول يوم روحت فيه وشفت الي علي التلفون
قالت طب انت اكيد مش زيهم وتقولي انك عاوز فلوس انت متعرفش اصلا أيه الي خلاني اعمل كده
قلت لا مش عارف ولا عاوز منك فلوس انا بس عاوز اعرف مين دول وايه الي خلاكي تعملي كده
قالت انا هحكيلك : بعد ما بنتي ماتت واتطلقت من جوزي عرفت ناس استغلت الحاله الي انا كنت فيها وخلوني امشي في طرق وحشه واخدو كل الفلوس الي معايا ولما بقيت مدمنه ومش معايا فلوس بعدو عني
بعدها عرفت محسن
انا : معلش مين محسن ده عشان انا بحب التفاصيل
كملت: محسن ده الي انت أخدت منو التلفون هو متجوز بس زي اغلب الرجاله عينو فرغه غير كده اكتشفت انو خول في العلاقات وبيحب يتزل وحاجات كده
عرف يشدني لصفه لغايه ما في يوم اتصل بيا وقلي عوزين نروح مكان مهم ، قابلته ورحنا العوامه، وكل الحكايه كوم ومن ساعه ما رحت العوامه وحياتي بقت في اتجاه تاني خالص .
انا: وايه هي العوامه دي
كملت : دي مركب بيحصل فيها كل حاجه غلط ممكن تتخيلها او متتخيلهاش وبيرحها ناس كتير مشاهير وممثلين ورجال اعمال وسيدات اعمال وكل الناس الأغنيه الي ممكن تأهيلهم
شفت المكان وساعتها محسن عرض عليا اني اشتغل في العوامه وطبعا انا فهمت هو عاوز يشغلني أيه في الاول كنت رفضه بس عشان هو المصدر الوحيد الي كنت بجيب منو المخدرات الي كنت بشربها كان من مصلحتي اني إبقي جمبه
انا: معلش بس عشان انا فهمي علي قدي، منين كنتي شغاله معاه ومنين جه عشان ياخد منك فلوس مقابل تلفونك وصورك
هدير: لا مهو التلفون ده مكنش تلفوني
انا: نعم ,؟ امال تلفون مين
هدير :ده كان تلفون مروه ، طبعا هتسال مين مروه دي مش كده
انا: اكيد
هدير: مروه دي اخت ملك
انا: نعم يعني ملك كمان طل.....
هدير: لا ملك متعرفش اي حاجه عن الي حصل ولا تعرف ان ده تلفون أختها وأختها أخترعت حوار عشان تخليها تيجي معايا عشان الاتفاق مكنش التلفون بس
انتفاق مع مروه انها هتدفع 2000 ج وكمان محسن يشوف ملك أختها عشان هي الي كان عليها الدور تروح العامه
انا: أيه ده انا مش مصدق الي يسمعه ده هي أيه الحكايه بالظبط هو انتو عصابه ولا أيه دنا هنكو في افكاركو
هدير : روق بس هو كاس وداير مهي مروه بردو كانت من ضمن الاتفاقات وكله كاس وداير اي بنت بتروح الغواصه بتبقي اتشافت ومطلوبه
انا: انا هوديكو في دهيه
هدير: تصدق كنت فكراك اذكي من كده انت مش حاسس بالخير الي معاك تلفون محسن ده ممكن يندفع فيه ملايين عشان الداتا الي عليه دي تتمسح
انا: انا مبقتش عارف ولا فاهم حاجه
هدير: قوم تعالا معايا هنروح البيت عندي وهناك هفهمك كل حاجه وهعمل معاك أتفاق هيعجبك جدا
قومنا مشينا وانا كنت رايح معاها ومش عارف انا رايح ليه بس كل الي مطمني اني مش معايا تلفون محسن وهدير عرفه كده كويس فاكيد مش هيكون كمين.
وصلنا البيت عند هدير هو في منطقه نضيفه حتي العماره والشقه شكلهم حلو ، قلتلها هو مش انتي جارت ملك
قالت اه بس دي شقتي انا ، قلتلها تمام واعدت وهي دخلت تعملي حاجه أشربها وجت أعدت جنبي
وقالت بص بقي يا سيدي انت داخل دماغي وعاجبني تفكيرك وانا كنت بفكر في حاجه تخليني مليونيره بس كانت وقفه علي حد بيفهم زيك كده بس مش من مصلحتك ان حد يعرف الكلام الي هقلهولك ده بس قبل اي حاجه انا عوزه اردلك الجميل الي عملتو
هو مكنش جميل بس انت عملته بحسن نيه ، وقامت دخلت الاوضه وطلعت لبسه قميص نوم ابيض وعليه روب شفاف ابيض ، مشيت قدامي لغايه السماعه وشغلت اغنيه واتحزمت وبدأت ترقص وانا قاعد بتفرج علي الجمال الي قدامي
وبفصص كل تفصيله في جسمها وهي تيجي عندي وتسخني وتحط ادها علي بتاعي وشويه تعد علي حجري وانا خلاص هجت ومبقتش علي بعضي ، دي اول مره اشوف وحده كده ادامي.
جت بين رجلي واعدت علي ركبتها وبدأت تفك زراير البنطلون وطلعت زبي الي كان خلاص واقف علي اخرو وراحت حتط زبي في بقها اوووووف إحساس جامد أوي فضلت تمص في زبي وانا في حته تاني خالص ومغمض عيني ومستمتع أوي راحت قامت مسكتني من ايدي وشدتني علي الاوضه ونزلت علي ركبتها وانا واقف وبدأت تمص زبي تاني احااااا علي المتعه والاحتراف راحت قامت ونامت علي ضهرها علي السرير وفتحت رجلها رحت نمت عليها وبدأت ادخل زبي في كسها الي كان غرقان راحت شهقت وقالت بالراحه يا ياقوت انا مش هخلص انا النهرده همتعك رحت مدخل زبي كله مره وحده خلتها صرخت وابتديت انيك فيها جامد وهي تتلبون امممممم اااااي كمان يا يقوت زبك يجنن نكني اوووووف نيك كسي أوي طبعا انا افتكرت كلام الراجل الي في الفيديو
قلتلها اتناكي يا بنت المتناكه قالتلي ااااااه كمان نيك بنت المتناكه ااي احح٠ححححححح نيك كمان قلت عجبك زبي يا كس امك قالت اووووووي كسي مفشوج من زبك يا يقوت مسكت بزازها الي كنت هتجنن عليهم وانا برضعهم وبرزع زبي في كسها قلتلها انا هجيب، قالت هتهم علي بطني رحت مطلع زبي ونطرت لبني كله علي جسمها جبت كميه كبيره أوي راحت قامت مسكت زبي وفضلت تلحس وتمص باقي اللبن من علي زبي وقالت هي اول مره كده بتبقي سريعه بس زبك جامد أوي انا تحت امر زبك النهرده انت مش هتروح غير لما تشبعني نيك
جابت اكل وأكلنا واحنا بناكل حسيت بزبي بدا يقف تاني رحت شدتها من شعرها وقربت زبي من بقها
قالت مالك بالراحه ، ضربتها بالقلم شفت في عينها هيجان ابن لبوه بعد القلم وفتحت بقها وبدأت تمص بس المرادي بهيجلن أوي فهمت انها بتحب العنف ، رحت شدتها من شعرها ورمتها علي السرير وخلتها تفلقص وضربتها علي طيزها قال اييييييي كمان فضلت اضرب علي طيزها ودخلت زبي في كسها مره وحده قال اييييييي اااااااااااااااااااااه نكني وانا ادخل وانيك اجمد وهي تصوت اممممم اااه ااااااه ااااااااه ااااااااه فضلت انيك فيها واضرب علي طيزها رحت مطلع زبي من كسها وحطيتو في طيزها راحت صرخت وانا هجت اكتر وفضلت ادخل زبي كلو في طيزها وشديتها من شعرها وانا بنيك فيها جامد وزبي كلو جوه طيزها وهي عنيها اتقلبت واترعشت ونزلت عسل كسها علي زبي رحت ناطر لبني كلو جوه طيزها نامت علي بطنها وانا نمت جمبها ورحنا في النوم
صحيت من النوم مكانتش جنبي اتعدلت وانا لسا عريان بس متغطي حاولت افوق وندهت علي هدير لقيتها بتقولي لحظه يا حبيبي دقيقه وأكون عندك حسيت ساعتها إحساس حلو مكنتش عارف وقتها اوصفه ان انا قاعد في بيت انا ووحده لوحدنا وممكن اعمل كل الي انا عوزو في اي وقت
شويه وجت هدير لبسه روب وفي ادها صنيه عليها اكل وقالت يلا بقي عشان تاكل وتتغزي وتعوض الي نزل منك باليل ،بس أيه الواحد الأخير ده يا شقي مكنتش اتوقع يطلع منك كل ده دي مش دماغك بس الي جمده ، ضحكنا وأكلنا وبعد كده دخلنا ناخد دش
عملت واحد كمان وخرجت لبست هدومي وقلتلها هروح الكليه
قالتلي متروحش انا هستناك هنا عشان نكمل اتفقنا وباستني ونزلت ......
الي اللقاء في الفصل القادم ..
الجزء الثالث
الفصل الثالث .
نزلت من عند هدير وانا مفيش في دماغي غير حاجه وحده هي ليه ممكن تكون بتعمل معايا كده ، هل بحد هي حبه اكون في حياتها ولا هي بتعمل كده بس عشان توصل للتلفون واكيد طول ما هي تعرف محسن من فتره يبقي اكيد عرف يوصلها
طب انا اعمل أيه دلوقتي ، علي اي وضع تلفون محسن ده مش ممكن يضيع مني ولا يقع في ايد حد بس بردوا مش لازم يكون في مكان حد يعرف يوصلو ،
وصلت الكليه وحضرت محاضراتي وبعد كده روحت القهوه شربت قهوتي وقلت لازم اروح البيت قبل ما ارجع لهدير
وانا في الطريق للبيت لقيت ملك بترن عليا ، كلمتها وقلتلها اني كنت في الكليه ومروح انام عشان تعبان ولما اصحي هبقي احكلها أيه الي حصل مع هدير
وصلت البيت غيرت هدومي وامنت علي التلفون وبعد كده حطيته في الدولاب تحت الهدوم وقعدت علي السرير
وقمت تاني شلته من الدولاب حطيته في درج المكتب ونزلت
وانا نازل علي السلم قابلت (سعاد) دي تبقي مرات البوابه كل فتره بتيجي تنظف الشقق وتلم الزباله وتمشي ، سعاد كان شكلها بلدي من الفلاحين الطياز الكبيره والبزاز المدوره تحت العبايه وكانت بشرتها بيضه حاجه كده بطايه اول ما شافتني قالتلي انت نازل يا أستاز
قلتلها اه نازل يا سعاد عندي مشوار خير في حاجه
قالت لا ابدا بس كنت عوزه انظف الشقه
قلتلها اه تمام ماشي خدي المفتاح أهو نظفي الشقه برحتك ولما تخلصي إبقي سيبي المفتاح مع عم حسين هخدو منو وانا طالع
المهم ادتها المفتاح ونزلت عشان اروح عند هدير بس وانا في نص الطريق افتكرت ان التلفون في درج المكتب وان سعاد بتوضب المكتب وكمان التلفون ملهوش رقم سري
فكرت شويه انها ممكن متجيش جمب التلفون عشان مش هتفهم فيه حاجه بس في حاجه جوايا مش مرتاحه وكمان فكره اني بقيت بخاف علي التلفون ده جدا خلتي أقرر اني لازم ارجع البيت وحالا .
وصلت عند البيت وطلعت جري علي السلم لقيت الباب متشنكل عشان هي بتخاف تقفل الباب من جوه عشان محدش يتكلم ويقول اني موجود جوه وهي معايا لوحدنه
فتحت الشنكل بتاع الباب بالراحه بس انا مسمعتش صوت سعاد في البيت ومفيش الدوشه بتاعه التنفيض ولا اي حاجه
دخلت بالراحه لغايه الاوضه بتعتي لقيت سعاد نيمه علي السرير بتاعي ومسكه تلفون ورفعه العبايه ونزله دعك في كسها اوف منظرها يجنن أيه يا سعاد الفخاد البيضه دي
طلعت تلفوني وبدات اصورها وهي بتلعب في كسها وانا بدعك في زبي وبعد كام دقيقه قررت اني الفت انتبها رحت قايل احم
لقيت سعاد اتنطرت من مكانها مره وحده لقيتني واقف قامت تعدل هدومها وهي متلخبطه وعماله تقول اااستاز ياقوت اناانانا قلتلها انتي أيه يا سعاد بس قالتلي انا خلصت خلاص وهنزل محتاج مني حاجه يا أستاز ، قلتلها بصي يا سعاد تعالي اعدي ، جت وهي عنها في الارض وقالت يا أستاز ياقوت عشان خطري بلاش فضايح انا ست متجوزه ابوس رجلك متفضحنيش انا مش عرفه انا عملت كده ازاي
انا كنت برتب المكتب عادي لقيت التلفون بحطو علي المكتب قام وقع مني وانا بشيله اتفتح ولقيت الفيديوهات دي في وشي معرفش ليه فتحتها انا غلطانه بس ابوس ايدك بلاش فضايح ،
سكت شويه وبعد كده قلتلها تمام يا سعاد انا هسيبك تمشي بس بشرط واحد ، قالت اؤمر يا أستاز قلتلها المره الجيه لما تيجي تمسحي الشقه عوزك تجيبي معاكي قميص نوم اسود وتجهزي عشان انا نفسي اجررب القشطه دي
قالت عيب كده انا بقلك انا ست متجوزه ميصحش الي انتا بتقوله ده يا سي ياقوت لو سمحت خليني امشي ويادار مدخلك شر
قلتلها معو انتي لو معملتيش الي بقلك عليه ده يا سعاد فعلا الدار هيدخلها شر ليه بقي ... عشان انا مصورك وانتي بتلعبي في نفسك في اوضتي وعلي سريري هتي شوفي ،
قمت شغلت الفيديو وفرجتها راحت عيطت وقالت ابوس رجلك متفضحنيش انا مش حمل الكلام ده وحسين ممكن يقتلني لو عرف حاجه زي دي
قلتلها طب وهو هيعرف منين لو عملتي الي قلتلك عليه يلا بقي يا سعاد عشان انتي كده طولتي لمي حجتك وامشي ومتنسيش المره الجايه الي قلتلك عليه اه صح وياريت تستحمي يا سعاد عشان النفس مهو انا مش عم حسين ها..
قامت سعاد لمت حجتها وراحت تكمل شغلها في بقيت العماره وانا نزلت عشان اروح لهدير ، وانا في الطريق هدير رنت عليا قالتلي أيه يا حبيبي انتا فين
قلتلها انا في الطريق يا حبيبتي مسافه السكه وأكون عندك
قالت يلا طيب عشان انا جهزت الغدا ومستنياك
قلتلها ماشي وقفلت السكه وانا مستغرب الي بيحصل بس مش مشكله انا مبسوط وفي نفس الوقت واخد حزري..
بعد حوالي ربع ساعه وصلت البيت عند هدير لقيت هدير فتحتلي وهي لبسه قميص نوم لونه بينك وعليه روب ابيض وأول ما دخلت حضنتني وباستني بوسه طوله سرحنا فيها كتير وبعد كده قالت ادخل انا مجهزالك الحمام خد دش وتعالا عشان ناكل
دخلت الحمام لقيت هدوم جديده أخدت دش ولبست وخرجت من الحمام و رحت علي السفره الي كانت هدير مستنياني هناك ، أعدت وبدانا ناكل قطعت هدير السكوت بسؤال ، انت أيه الي خلاك تروح البيت ومجتش علي هنا علي طول ليه
انا بسبب التفكير الي في دماغي لقيت نفسي بقولها انتي بترقبيني يا هدير ولا أيه
قالت لا يظهر انك فاكر اني مش هاخد بالي لما تنزل من عندي بهدوم وتيجي بغيرها
قلت اه لا منا قلت لازم اروح البيت اغير هدومي كده عشان مينفعش افضل بنفس الهدوم يومين
قالت منا قلتلك متشغلش بالك انا جبتلك هدوم جديده لما تاكل إبقي شوفها ياريت تعجبك
فضلنا نضحك ونهزر واحنا بناكل قلتلها تسلم ايدك انتي الي عملا الاكل ده ، قالت اه طبعا انا طباخه شطره جدا
اكلنا وقمت غسلت ايدي وولعت سيجاره وهي قالتلي هجبلك حاجه تشربها ونعد نتكلم ، قلتلها ماشي
جابتلي عصير تفاح واعدت جنبي وبدأت تتكلم .
هدير: بص بقي يا حبيبي انا كنت بفكر في حاجه وكنت عوزه رايك فيها ، دلوقتي انا حكتلك عن الي بيحصل في العوامه انا عوزه حقي يا ياقوت
انا: لا مش فاهم عوزه حقك ازاي ومن مين يا هدير
هدير: حقي الي هو اشوف الزل في عين كل واحد ووحده كانوا السبب في كسره نفسي من يوم ما دخلت العوامه انما من مين فدول كتير يا ياقوت كل الي طلباه منك انك تساعدني أجيب حقي وانا هعيش تحت رجلك وبتعتك وتقدر تعمل معايا كل الي انتا عوزو في اي وقت واي مكان بس عشان خطري ساعدني
انا: أيه يا حجه انتي وحده وحده عليا بس اجبلك حقك من ناس معرفهمش وكمان بتقولي اللعب معاهم مخاطره انتي عوزه تعملي أيه بالظبط
هدير: انا مش عوزاك تقلق خالص انا مرتبه كل حاجه وفي البدايه هنبدا بمحسن ، زي ما قلتلك قبل كده انو بيحب يكون خول في العلاقه ويتضرب ويتهان وكده النهرده بقي انا هجيب محسن البيت كل الي مطلوب منك تصوروا وانا بنيكه ماشي
انا: ماشي يا هدير خليني وراكي لغايه ما نشوف اخرتها أيه
هدير مسكت التلفون واتصلت بمحسن واتفقت معاه انو يجلها يسهر معاها باليل وانها مجهزاله مفاجئه
قفلت معاه وقلتلها أيه هي المفاجئه الي مجهزاها لمحسن قالتلي استني راحت الاوضه وفتحت الدلاب وجت في ادها زب صناعي اسود كبير وبتقولي هيعجبو أوي ده انا متاكده
اخدتو منها وقلتلها تعالي هنا كده وفضلت امشيه بين فخدها وحركتو علي كسها شهقت وطلعت منها اااااه قلتلها مالك يا شرموطه قالتلي عوزه اتناك جبت الاندر بتعها علي جنب وبدأت العبلها بالزب في كسها وهي حضناني وبتبوس فيا وتقولي قوم نكني عشان خطري انا تعبت
رحت مدخل الزب في كسها مره وحده راحت شخرت خخخخخخ ااااااه ااااااااه ااااااااه ااااااااه كمان يا حبيبي ااااااااه قلتلها عجبك يا متناكه قاله اه أوي طلع زبك يا ياقوت عوزاه رحت قالع البنطلون وحطيت زبي علي بقها وبدأت تمص زبي وهي بتلعب بالصناعي في كسها لغايه ما نزلت عسلها علي الصناعي راحت مطلعاه من كسها قلتلها بس سيبيه علي جنب عشان المتناك الي جيب باليل ورهت نايم عليها وفتحت رجلها أوي ودخلت زبي في كسها مره وحده خلتها صرخت اااي ااااااه نكني اااااه خدي يا بنت المتناكه زبي كلو في كسك يا شرموطه زبي وهي تقولي كمان يا حبيبي نيك شرموطتك كمان افشخني يا ياقوت وانا ارزع في كسها وهي في عالم تاني رحت قالبها علي بطنها ونمت عليها وبدأت ادخل زبي في طيزها وهي بتتلوي من الوجع وتقولي لا طيزي اااي بالراحه طيزي ديقه مش هتستحمل زبك وانا ادخل لغايه ما حطيت زبي كلو في طيزها وشديتها من شعرها وانا بنيك فيها جامد وزبي كلو جوه طيزها وهي بتتلوي من الوجع وتقولي ااااااه اااااي يا طيزي فشخت طيزي يا ياقوت اااااااي طيزك تجنن يا بنت اللبوه وبعد ربع ساعه نيك في طيزها رحت ناطر لبني كلو جوه طيزها وهي عنيها اتقلبت واترعشت ونزلت عسل كسها مره وحده رحت نمت عليها وانا حاضنها وببوس في رقبتها ورحنا في النوم .
صحيت من النوم علي صوت خبط من بعيد وانا لسا بحاول استوعب الخبط ده فين لقيت هدير لسا بتحاول تفوق وتلفونها بيرن بصيت لقيته رقم محسن قالتلي يلهوي قوم ده جه يلا ادخل الاوضه التانيه واستني مني هرن عليك
انا قمت واخدت هدومي ودخلت الوضه التانيه ووقفت ورا الباب اسمع أيه الي هيحصل
هدير فتحت الباب وسمعت صوت محسن بيقلها أيه ساعه هفضل اخبط علي اباب ولا ايه يا هدير
قالتلو معلش اصل انا مش سكنه ورا الباب يا عنيا ولا كنت عاوزني افضل وقفالك في البلكونه مستنيه البيه لما يجي عشان افتحله
قلها مالك يا بت في أيه انتي مجنونه ولا أيه انا هقلك كلمه هتردي عليا بجرنال
قالتلو بلا جرنال بلا مجله اترمي ع بال ما اغير هدومي قلها طب مش هشرب حاجه قالتلو اوم شوف عاوز تشرب أيه واتنيل اشربو
وهو رايح المطبخ بيقولها مقولتليش يعني عملتي أيه مع الواد الي اخد التلفون ده ولا طلع صعب عليكي خلي بالك يا هدير الوأد بيدور في التلفون وبيشغل دماغه ده لسا واخد 2000 ج من سلوي هانم يعني لازم نوصل للتلفون باي شكل .
قالت منا حاولت معاه اعمل أيه يعني الوأد خافي التلفون ومش عاوز يتكلم عن التلفون خالص اعمل أيه انا يعني
قلها طب متعرفلهوش اي عنوان ولا ساكن فين وانا هعرف اتسرف معاه بمعرفتي
قالت ولا اي مكان بقلك الوأد مش واثق فيا ولا بيتكلم معايا ولا عاوز يلين اصبر عليا شويه يمكن اعرف اوقعه او حتي اعرف هو ساكن في انهي دهيه
قلها تعرفي مين الي ممكن تجيب قرار الوأد ده وتخليه يجي بالتلفون لغايه عندنا كمان
قالت مين
قلها البت الي كانت معاه في الكافيه اخت مروي دي الي كنا عوزين ندخلها العوامه اهي دي بقي ممكن تجيله علي ملي وشو اصل انتي مشفتيش هي كانت بتبصله ازاي هم مرتبطين مش كده
قالت بطل هبل وملكش دعوه بملك خلينا نخلص من المصيبه دي وبعدين نشوف مواضيع العوامه دي
قلها احمد بيه بيسال مفيش جديد من نحيتي ليه الفتره دي الرجاله خربين الدنيا وانا الي كنت البريمو مجبتش ولا وحده بقالي اكتر من اسبوعين
قالت طب يلا يا حلتها غير وادخل اسبقني علي الوضه وانا جيالك
هدير جتلي الاوضه ومسكت ايدي وقالتلي ولكش دعوه بالكلام ده وانا وحياتك هفهمك كل حاجه بس لما يمشي وباستني وخرجت
بعد حوالي تلت ساعه لقيت رنه من هدير وقفلت رحت خرجت من الاوضه وبصيت في الاوضه التانيه ليقيت محسن نايم علي بطنو وهدير مسكه الصناعي وبتحطو في طيزو وبتضربه علي طيزو وهو مبسوط أوي طلعت التلفون وبدأت اصور وهي بتف عليه وتشتمو وهو يقلها نيكيني كمان يا ستي وتضربه علي طيزو وتقلو طيزك واسعه يبن المتناكه وتف علي طيزو راحت نيمه علي ضهرها وشدت راسو بين رجلها عشان يلحس كسها وتقلو نضف كس ستك يا معرص في الوقت ده انا دخلت الاوضه وهي فضلت مبرقه ومش عرفه انا بعمل ايه رحت مقرب منهم وانا بصور ورحت مطلع زبي وحطو علي خرم طيز محسن ورحت زاقق زبي في طيزو مره وحده وانا بضربه علي طيزو وهي مسكه راسو وزنقا وشو في كسها وانا بنيك في طيزو واربو عليها راحت قالتلو أيه رايك في المفاجئه يبن اللبوه قلها اااه هو في أيه انا حاسس بزب حقيقي في طيزي مش بلستك قالتلو سيب نفسك خلي سيدك ينيكك يبن المتناكه قال اححححححححح خخخخخخخخ ده أيه الزب الي في طيزي ده قالتلو مبسوط يا متناك قلها اه ااااووي نكني كمان يا عنتيل نيك ااااي ااااااااااه وانا اقلو اتناك يبن المتناكه يا معرص دنا هنيك أهلك كلهم ادامك اححححححححح موافق يا زبير طيزي نيك مراتي وبنتي لحمهم لزبك يا سيدي كلامه هيجني أوي رحت مطلع زبي من طيزو راح لف واداني وشو .
وأول ما شفتي اتخض وكمان لقي التلفون في ايدي وبصورو راحت هدير قالتل انت لسا هتتفاجي يبن اللبوه وراحت منيماه علي ضهره واعدت بكسها علي وشو وفتحتلي رجلو وقالتلي نيك يا حبيبي خلي زبك يجبلي حقي يا دكري وروطت باست زبي وحطتو علي خرم طيزو وانا بنيك فيه قلتلها هنكلك مراتو ادامك وهصورها قالتلي ياريت وانا عمال النيك فيه أوي وهو يتاوه زي المره الشرموطه وانا بصور زبي وهو داخل وهارج من طيزو قلتلها انا هجيب تعالي افتحي رجلك قامت من علي وشو ونامت علي ضهرها وشدتو من ودانه عند كسها وانا بضرب عشره علي كسها رحت منزل لبني علي كسها ووشو راحت قالتلو الحس لبن سيدك من علي كسي يبن الشرموطه وانا بصور وشو وهو بيلحس كسها رحت ولعت سجاره واعدت علي الكرسي وهو عمال يبصلي ويبص لهدير ومش عارف يقول أيه قلتلو تعالا يا متناك علي ايدك ورجلك جه زي الكلب قلتلو نظف زبي فضل يمص زبي ولحس اللبن ويلحس بضاني وقامت هدير بعبصتو في طيزو وجت جمبو تمص زبي حسيت اني هجت تاني رحت قلتلو قوم واعد علي حجري وفضل يتنطط علي زبي وحدير برضع بزازها وهي بتكمل تصوير لغايه ما اربت أجيب زقيتو ودعكت زبي لغايه ما نطرت لبني علي طيزو وقمت انا وهدير ناخد دش
طلعت من الحمام كان هو لبس هدومه وقاعد في الصاله بيشرب سيجاره وكبايه شاي الغريب بقي في الموضوع اني مكنتش شايف اي اندهاش منو ولا حسيت انو زعلان ولا مدايق .
ولعت سيجاره واعدت علي الكنبه وهدير جت أعدت جنبي وانا لاول مره منزلتش عيني من عليه ومستني اي رد فعل كان انا الي مكسوف مش هو ، الهدوء ساد المكان راحت هدير قطعت الهدوء ده وقالتلي تاكل حاجه يا حبيبي بصتلها باستغراب وقلت لا انا تمام
لقيتو مره وحده بيقولي عملت الي انتا عوزو يعني فهمني بقي استفدت أيه طب الحريم بتخاف من التصوير عشان الفضايح تقدر تقلي واحد زيي عنده أيه يخاف عليه ؟
هدير قالت لا لو علي الخساره ممكن تخسر كتير اقل حاجه شكلك أدام مراتك وعيالك لما يشوفوك وانت كده ده بقي غير الناس الي فكراك محترم وكل ده كوم ومكنتك في العوامه ومتهيقلي دي اكتر حاجه ممكن توجعك
قالها انتي كمان عرفتيه علي العوامه ههههههه فعلا علمناهم الشحاته طب يا هدير عملتو الي انتو عوزينه خلاص
انا بقي مش معايا فلوس تسوموني عليها
رحت قلتله لالالالالا انت ممكن ميكنش عندك فلوس بس انت اكيد عندك الي يجيب الفلوس ولا أيه يا محسن
قالي يجيب الفلوس بس انا عندي الي يمسكك ملايين بس محتاجه دماغ
قلتله كان القرد نفع نفسه يا هم منتا كحيان أهو
قالي كحيان عشان مش لحسابي انا بشتغل لحساب ناس ويادوب باكل الفتافيت انما لو كنت عندي دماغ تشغلني مكنتش صبرت ابدا اني افضل عبد للناس دي بس هي الدنيا كده تدي الحلق الي بلا ودان
قلتله طب ولو لقيت الدماغ دي
ضحك وقالي يبقي معملتش اي حاجه غير اني بدلت الريس بتاعي وهفضل بردو العبد المطيع الي بياخد أوامر وبينفزها ويلم الفتافيت في الاخر
قلتله بس لما تبقي بتتعامل مع واحد او اتنين غير لما تكون بتتعامل مع ناس انت اصلا مش عارفهم ونسبتك هتزيد وطبعا انتا ميهمكش في الموضوع غير الفلوس مش كده
بصلي وكان باين عليه الحيره، لقيت هدير بتقولي عوزاك جوه ثواني
دخلت انا وهدير جوه لقتها بتقولي أيه الي انتا بتعمله ده بقي هو ده الحق الي بقلك اني عوزاه عاوز تخلي الكلب ده معانا كده انتا بتسلمهم رقبتنا ببلاش
قلتلها لا طبعا انا وعدتك ومش هخلف وعدي معاكي بس انتي عرفه كويس ان الموضوع ده مش سهل ومحسن مفتاح اللعبه كلها يعني لو وهمته انو بقي معانا وان احنا مطنين له ممكن نوصل لحجات كتير بسهوله
قالتلي انا مبقتش فهمه حاجه يا ياقوت الناس دي بهدلتني وخيفه الي بتفكر فيه ده يتقلب علينا وساعتها محدش هيرحمنا
قلتلها متقلقيش طوعيني بس وكل الي انتي عوزاه انا اعملهولك بس انا عاوز منك وعد شرف انك معايا مش ضدي
قالتلي أيه الكلام ده انت عارف كويس اني معاك مش ضدك وياسيدي اوعدك اني مش هخيب ظنك فيا
حضنتها وبستها وقلتلها يلا بقي نوزع البئف ده من هنا عشان انا عندي كليه الصبح وكمان عاوز اخلص كلامي معاه
طلعنا انا وهدير الصاله كان محسن بيتكلم في التلفون ولما حس بيتا غير طريقه كلامه وكانت ملحوظه أوي حتي هدير بصتلي وانا عملت نفسي عبيط
قلتله ها يا عم محسن معانا ولا علينا في الليله دي ولا انت حابب الفيديو ده يبقي مشهور ولا أيه حكايتك
قالي سبني بس افكر وهرد عليك
وقام مشي وانا وهدير دخلنا الاوضه عملنا واحد منمنا وصحيت تاني يوم رحت الكليه بس المرادي مروحت البيت رجعت بيت هدير علي طول
فضلنا حوالي اربع ايام علي الحال ده وطبعا هدير متوتره من عدم رد محسن علينا في الموضوع ده بس كنت ديما بطمنها لان محسن هو الي محتجنا مش احنا الي محتاجينه
وفي الفتره دي هدير كانت بتعمل معايا كل حاجه في البيت حتي المزاكره وبتشجعني علي الكليه وتطبخلي وبالليل مراتي كنت عايش الفتره دي ملك زماني او كنت ساعتها فاكر اني كده ملك زماني
لغايه ما في يوم لقيت هدير بتصحيني وبقولي الحق يا ياقوت ولدت ملك اتوفت من يومين والنهرده الثالث واحنا وانا لازم اروح عشان اعزي
قلتلها طبعا وانا كمان لازم اروح العزاء بس اكيد هي مش فضيه ترد علي تلفونات عرفيني مكان البيت فين وانا هروح اعمل الواجب
عرفت من هدير مكان البيت وطبعا هي راحت قبلي عشان ده المكان الي فيه اهلها الي ميعرفوش حجات كتير عن حياه هدير
رحت العزا ء وكان في سوان تحت البيت سالت واتاكدت ان ده هو المكان وعملت الواجب ورنيت علي ملك ولحس حظي انها ردت عليا وعزتها وعرفتها اني عند البيت وطبعا مش هينفع اشوفها بس اكيد هقابلها لما الظروف تتحسن وانها لو احتاجت اي حاجه انا موجود
لقيت هدير بتكلمني وبتقولي انها مش هتعرف تروح معايا شقتها عشان اهلها عوزنها تبات وإني اروح انا لوحدي وهي يومين وهتجيلي لان طبعا انا في الفتره دي كنت طلعت نسخه من مفتاح بيت هدير
قلتلها ماشي بس تبقي تطمني عليها ولو حصل جديد تبقي تعرفني ومشيت بس حسيت اني مش عاوز اروح بيت هدير وإني ممكن اروح اطمن علي شقتي بما اني بقالي تقريبا اسبوع مروحتش
روحت البيت وكان واحشني جدا الصراحه ودخلت اترميت علي السرير وطبعا اتعودت ان القهوه بتعتي بتتعمل اول ما أوصل بس قمت بكسل وعملت القهوه واعدت علي السرير اشرب القهوه وانا بعيد مدل الي حصل في حياتي الفتره الي فاتت دي
غلب النوم التفكير ونمت محستش بنفسي غير الصبح والتلفون بيرن ، صحيت مسكت التلفون لقيت هدير كلمتها واتطمنت عليها وعرفتها اني روحت أجيب شويه حجات من البيت وقفلنا
حسيت ان كل حاجه بقت صعبه مش قادر اقوم اعمل قهوه ولا حتي اكل فقررت اني انزل أجيب فطار من تحت لبست هدومي ونزلت جبت فطار وسجاير ورجعت تاني وانا طالع علي السلم قابلت سعاد نزله سلمت عليها وقلتلها يا ريت يا سعاد تبقي تيجي تنظفي الشقه عشان متبهدله تراب وهي بصالي باستغراب وانا مش فاهم في أيه سبتها وطلعت سلمتيت لقتها بتقولي يا أستاز هو انت مش ناسي حاجه
قلتلها حاجه زي أيه يا سعاد ،، اه فلوس التنظيف هبقي اديها لعم حسين ، قالتلي يعني مفيش حاجه تاني قلتلها حاجه زي أيه يا سعاد انا مش ناق........... سكت مره وحده لما افتكرت الي حصل اخر مره وبصيت لسعاد بصه فيها خبث وقلتلها جبتي الي قلتلك عليه .؟
قالت اه
قلتلها طب خمس دقائق وحصليني علي البيت عشان تنظفي الشقه ولفيت وطلعت علي السلم
شويه ولقيت الباب بيخبط فتحت لقيتها سعاد ، قلتلها يلا ادخلي يا سعاد ، دخلت بس حسيت انها طبعا مش عوزه تدخل بس متره تعمل كده عشان الفيديو
دخلت وقالتلي انا جتلك قبل كده بس انتا مكنتش هنا فقلت اكيد عندك جامعه
قلتلها اه انا نزلت البلد اجازه عشان كده بقالي فتره مش هنا المهم دلوقتي يا سعاد انتي عرفه انتي هنا ليه مش كده
قالتلي يا استاذ انا عرفه كويس اتفضل خلص الي انتا عوزو بس عشان خطري تمسح الصور دي انا ست متجوزه ومش عوزه فضايح
مسكت تلفوني وطلعت الفيديو بتاعها وشغلتو وقلتلها تقصدي الفيديو ده يا سعاد
قالت اه
قلتلها وادي الفيديو الي انتي خيفه منو رحت ماسح الفيديو قلتلها لو انتي هنا غصب عنك تقدري تمشي
سكتت شويه وقالت يعني خلاص كده يا استاذ ، قلتلها اه تقدري تمشي وانا هعتبر الي حصل ده مشفتهوش منا مش هاخد منك حاجه انتي مش عوزاها
قالت طيب يا استاذ ومشيت لغايه باب الاوضه ووقفت وبعد كده بصتلي وقالت انا دخله استحمي ، وراحت علي الحمام وفعلا دخلت الحمام وبعد ربع ساعه طلعت لبسه قميص نوم اسود وهي بيضه أوي تحس انها هتنور ، وقفت ادامي وقالت انا بتعتك يا استاذ ياقوت ومش عصب عني
رحت قايم فضلت ابوس فيها واسيح فيها لغايه ما دابت في ايدي خالص رحت نيمتها علي السرير ونمت عليها وظبت زبي علي خرم كسها وبدأت اضغط عليه وكان كسها مولع
فضلت ادخل راس زبي بس في كسها وهي بتتلوي تحتي وتقولي دخلو كلو انا تعبانه وترفع وسطها عشان يدخل فيها وانا ابعد لغايه ما تعبت خالص وكسها اتغرق عسل ، رحت مدخل زبي كلو مره وحده في كسها ،طلعت منها صرخه حسيت ان العماره كلها سمعتها وراحت نزلت عسل كسها كلو علي زبي
رحت خرجتو منها وحطيت زبي علي بقها وبدأت تمص زبي اوووف بتمص زبي كانها جعانه نيك خلت زبي وقف على الاخر
رحت خلتعا تفلقس ومسكت وسطها ورحت مدخل زبي كله مره وحده في كسها راحت شهقت وقالت نكني كمان يا سيدي نكني اااااه ااااااااااااه اااااي ااااااه كمان يا سيدي وانا برزع زبي وانا هايج أوي علي لحمها البلدي الابيض المربرب ده رحت مسكتها من شعرها وفضلت ادخل زبي واطلع وهي في دنيا تانيه وطلعا منها اهات تجنن اااااي ااااااه ااااااااه ااااااااه ااااااااه ااااااااه كمان نيك كمان طلع *** امي انا بنت متناكه افشخ كسي المتناك ده
وانا حاشر زبي كلو في كسها خدي يا مره يا لبوه زبي كلو في كسك يا شرموطه زبي وهي تقولي كمان نيك كمان اااااه اوووووف كسي مش قدره نكني اااااه ااااااااااااه اااااي ااااااه ااااااااه ااااااااه ااااااااه ونزلت تاني علي زبي
قلتلها قومي يا بنت المتناكه وشدتها من شعرها وزنقتها في الحيطه وقلتلها افتحي فلقه طيزك يا متناكه قالتلي طيزي هوجعني رحت ضاربها علي طيزها وحطيت زبي علي خرم طيزها وبدا ازق في طيزها وقلها هفشخ كل خرم في جسمك يا مره كس ام لحمك يا بنت المتناكه، دخلت زبي وانا زانقها وحاسي بزبي كلو جوه طيزها وبدأت ادخل واطلع وهي بتاوه من التعب والحرمان وانا عمال انيك فيها جامد وزبي كلو في طيزها ولحمها بيتهز من النيك وعماله تتموحن اااااي ااااااه طيزي بتاكلني نيك انا اول مره اتناك كده انا خدامه زبك يا سيدي هجيلك كل يوم اتناك وراحت نزلت عسلها تاني رعشه جسمها خلتني حضنتها جامد وحاشر زبي كلو جوه طيزها ورحت ناطر لبني كلو جوه طيزها
فضلت احسس علي جسمها الفاجر ده من جماله لقيتها بتقولي انا هلبس وانزل بقي عشان اتاخرت أوي كده وهجيلك كل يوم تكيفني وراحت لبسه العبايه علي القميص ولبسه الكلوت ونزلت ولبني مالي طيزها
انا نمت علي ضهري ورحت تايم من التعب ، صحيت علي صوت التلفون لقيت هدير الي بترن ، قالتلي انتا نايم يا حبيبي
قلتلها اه، قالتلي طيب انا هسافر اسبوع البلد مع اهلي عشان فرح بنت عمي
قلتلها تمام يا هدير بس إبقي طمنيني عليكي
قالت ماشي يا حبيبي ، قفلنا المكالمه وانا مدايق اني هعد اسبوع منغير هدير بس قلت فرصه افضي لباقي الحجات الي ورايا .
جبت تلفون محسن الي طبعا كان فصل من الركنه وحطيتو علي الشاحن وشوه وفتحت التلفون لقيت رساله من مدام سلوي، بتقول انا حضرت الفلوس مبرن عليك بقالي كتير مش بترد ورحت العوامه ملقتكش هناك انا عوزه الفيديوهات دي تتمسح وتخدو فلوسكو تغورو بيها وتبعدو عني
مسكت تلفوني ورنيت علي محسن اول ما رد قالي كنت عارف انك هتتصل انا كمان كنت هكلمك ها مدام سلوي اتصلت بيك
قلتلو اه بس التلفون كان مقفول وبعتت رساله بتقول ان الفوس جهزه وانها عوزه تدفع الفلوس عشان تأخد الفيديو
قالي تمام وانت ناوي علي أيه
قلتلو امال انا بكلمك ليه منتا الي عارف الاتفاق من الاول وانت الي عارف الي اسمو احمد ده عوزين نخلص مصلحه الي اسمها سلوي دي وناخد الفلوس
قالي اه بمناسبه احمد باشا هو كلمني وسالني علي الناس الي المفرود يدفعوا الفلوس وانا قلتله لسا محدش كلمني وسالني علي الفيديوهات وقلي اجهز عشان قريب هنرفع فيديو عشان الناس دي فكرانا بنهزر وانا نيمتو شويه لغايه ما نعرف هنعمل أيه
انا تمام يا محسن ، هو الي. اسمو احمد ده معاه نسخه من الفيديوهات مش كده
قالي لا احمد باشا بينفعش تبقي الحاجه دي عندو اصلا
قلتلو ازاي معندهوش امال انتا مش بتخلص المصالح دي ليه من عندك وليه بتعملوا الحساب ده كله
قالي عشان الي مع احمد باشا يخليني اعمل معاه كده وأكتر كمان مجرد فكره انو معاه فيديو لمراتي يخليني اقول حاضر منغير كلام
قلتلو فيديو لمراتك!!!
قالي اه انا في البدايه اتخدعت فيه ودخلتو بيتي مكنتش اعرف انو دخل بيتي عشان يكسر عيني ويحط منوم في العصير وينيك مراتي وهي نيمه ويصورها وانا نايم جمبها عشان إبقي خدام عندو
قلتلو طيب فكر بقي هنعمل أيه
قالي ماشي انا هكلم مدام سلوي اهديها معاد ناخد الفلوس ونديها الفيديو بتاعها بس في مشكله صغيره
قلتلو أيه هي
قالي لازم الي يقابل سلوي يكون حد غيري انا وانت اولا عشان هي مش هتثق فيا وثانيا انت لازم تبقي الحصان الاسود بتاع الحكايه مش لازم تظهر دلوقتي خالص
قلتلوا تمام بس تفتكر مين الي ممكن يقابل سلوي ويديها الفيديو ده محدش يعرف الموضوع ده غيري انا وانت وهدير بس
قالي إيوه عليك نور هي هدير الي ممكن تقوم بالمهمه دي
قلتلو بس هدير مسفره ومش هترجع قبل اسبوع
قالي اسبوع كتير الموضوع ده لازم يخلص النهرده او بكره بالكتير لو استنينا اكتر من كده خطر
قلتلو ماشي انا هتسرف وهرد عليك. سلام .
فضلت افكر مين الي ممكن اثق فيه انو يعمل كده او يكون علي علم بالي بيحصل ده مش موضوع سهل والغلطه فيه ممكن تودينا كلنا في دهيه ، فضلت افكر لغايه ما جت في بالي ملك
ليه لا انا بحبها وهي صحبتي وكمان ممكن يكون ليها نصيب من الفوس خصوصا الفتره دي بس هقنعها ازاي
مسكت التلفون واتصلت بملك وسلمت عليها وطبعا كانت زعلانه مني جدا خصوصا الفتره دي وانها كانت محتاجاني جمبها وفضلت تقول انها غلطانه عشان عرفتني علي هدير
فضلت اهدي فيها وقلتلها اني عاوز اشوفها النهرده واتفقتا اني هقابلها الساعه 7 في الكافيه
قمت أخدت دش ولبست وجهزت نفسي ونزلت عشان اقابل ملك
رحت الكافيه وطلبت القهوه بتعتي واستنيت ملك لحد ما جت
سلمت عليها واعدنا نتكلم في الي حصل والازمه الي بتمر بيها وحالتها النفسيه الي مدمره وطبعا اتحججت بكذا حاجه عشان اهرب من العتاب
بعد شويه قلتلها انا طالب منك خدمه يا ملك بس الموضوع ده مينفعش حد يعرف حاجه عنو خالص ،
قالت خير في أيه
قلتلها انتي هتروحي مشوار هتجيبي شنطه وهتسلمي وحده كارت ميموري وهتجيبي الشنطه وخلاص
قالتلي طب أيه المشكله في كده هو انا اكيد معنديش مانع بس انت ليه مش ممكن تعمل الموضوع ده
سكت شويه وقلتلها عشان انتي هتروحي بيوتي سنتر ومينفعش رجاله تدخل المكان ده
قالت تمام أمتي عاوزني اعمل المشوار ده
قلتلها جهزي نفسك بكره
قالتلي تمام ماشي
معرفش ليه مدخلتش معاها في تفاصيل بس كنت مرتاح للموضوع كده وكمان كويس اني عرفت مكان التسليم هيكون فين
خلصنا القعده ووصلت ملك وبعد كده رحت علي البيت اتصلت بمحسن أكدت عليه وعرفته انو يقول لسلوي ان مكان التسليم هيكون في البيوتي سنتر بتاعها بس معرفتهوش منين الي هيستلم
طبعا اليوم ده معرفتش انام من القلق ، اتصلت بهدير عرفتها كل حاجه في الاول اعترضت علي ان ملك هي الي تعمل كده بس حسيت ان ده كان بدافع الغيره بس فهمتها ان ده الحل الوحيد عشان مفيش وقت ومينفعش استناها عشان التاخير مش في صالحنا، اقتنعت وفضلنا نتكلم الليل كلو وتطمني ان الموضوع هيعدي علي خير لغايه ما الشمس طلعت قلتلها روحي نامي وانا كمان نمت
صحيت من النوم ع العصر علي صوت الباب بيخبط بصيت من العين السحريه لقيت سعاد
طبعا مفتحتش ودخلت كلت نوم بعد شويه لقيت محسن بيكلمني يقولي ان معاد التسليم هيكون الساعه 9 في البيوتي سنتر
قفلت مع محسن وكلمت ملك عرفتها المعاد وفعلا الساعه 8 كنت انا وملك في الكافيه بفهمها هتعمل أيه وباكد عليها انها متعرفنيش ولو حد سالك قولي انا جيه لمدام سلوي من شركه خدمات توصيل وبس
استغربت من كلامي قلتلها مش وقت استغراب خالص دلوقتي اعملي الي بقلك عليه وبعدين أفهمك
اتحركنا انا وملك في تكسي لغايه المحل وملك نزلت وانا كملت مع التاكسي لقهوه قريبه من المكان ومحسن كان في قهوه تاني بردو في نفس الشارع وعرفت ملك انها اول ما تخلص تطلع من المحل وتركب تاكسي وتكلمني ع طول
كنت قاعد الوقت بيعدي عليا كانو عمر تاني متوتر مقلقان من الي ممكن يحصل حرقت تقريبا علبه سجائر وكل شويه ابص في الساعه لغايه ما عدت نص ساعه ، كلمت محسن لقيتو بيقول انها لسا مخرجتش عشان محسن كان قريب من المكان ولو كانت خرجت كان شفها
قلقت اكتر وعدت كمان ربع ساعه وانا علي اخري كنت حاسس ان قلبي هيقف من الخوف علي البنت الي جوه دي وفضلت ألوم نفسي انا ازاي اعمل فيها كده دي ممكن يجرلها حاجه بسببي
اتخضيت لما التلفون جنبي رن ولقيت رقم ملك مسكت التلفون ورديت بس سكت شويه لقيت ملك بتقولي إيوه يا ياقوت انا ركبت التكس
حسيت ان روحي اتردت ليا تاني قلتلها خدي العنوان ده اتحركي علي هناك وانا هستناكي هناك
طبعا ادتها عنوان شقتي وقمت حاسبت وركبت تكس وطلعت علي البيت وصلت عند العماره لقيت ملك بترن عليا
قلتلها تطلع ورايا وفعلا عملت كده وكان معاها شنطه شبه شنطه التمرين وفتحت باب الشقه دخلت وهي دخلت ورايا وقفلت الباب وحضنها كانها لسا جيه من السفر
قالتلي مالك يا ياقوت قلتلها ابدا بس كنت قلقان عليكي
قالتلي متقلقش انا تمام
أعدت علي السرير اخد نفسي راحت قالتلي الشنطه أهي بس دي تقيله هي فيها أيه
قلتلها فيها الخير كلو يلا ملك
رحت فاتح الشنطه ....
الي اللقاء في الجزء التالي
الجزء الرابع
أعدت علي السرير اخد نفسي راحت قالتلي الشنطه أهي بس دي تقيله هي فيها أيه
قلتلها فيها الخير كلو يا ملك
رحت فاتح الشنطه ....
_اول ما ملك شافت الي في الشنطه تنحت !!!!
_أيه ده يا ياقوت ؟
_فلوس يا ملك مش بقلك ان ده الخير كلو ..
_بس يا ياقوت دي كتير أوي الفلوس دي بتعتك يعني ! ومين الي ممكن يدفع الفوس دي كلها ومقابل أيه يا ياقوت . تكنش بتأخر في المخدرات
_هههههههههههههه مخدرات أيه بس يا بنتي هو في حد بيبيع مخدرات علي كارت ميموري
ا_ه صح طب هو الكارت ده كان عليه أيه ؟
_ده كارت لقيتو كان عليه حجات مهمه أوي لناس كبيره وكلمتهم ولما لقيت الحجات دي ممكن تحبسهم او تفضحهم طلبت الفلوس
_يالهوي عليك يا ياقوت دماغك سم يعني الفوس دي كده هتتقسم علينا بالنص ؟
_لا حيلك شويه هي خدمه التوصيل بقت غليا كده أوي ، اكيد مش بالنص انتي هتخدي نصيبك الي كنت ناوي لديهولك بس
_ماشي ياعم ياقوت منتا بقيت غني خلاص يعني نصيبي ده يطلع اد أيه مثلا
_امممممم خمسين الف جنيه
_ننعم خخممسين أيه انتا بتهزر انجز نصيبي اد أيه
_منا بقلك يا بنتي خمسين الف جنيه
.طبعا متخيلين الفرحه الي كانت فيها لما اتاكدت اني مش بهزر ، وفضلنا نعد في الفلوس وهي مبسوطه جدا وكل شويه تدعيلي وتقلي انت متعرفش انا محتاجه الفلوس دي اد أيه
وانا ساكت وببتسم بس عشان الفوس خلتني افكر في الخطوه الي جيه ومين هيكون الفيديو التاني ، شطاني خلاني بفكر بس اني بقي سهل جدا اني اعمل فلوس كتير
قاطعت سكوتي وهي بتقولي يا ياقوت انابكلمك انت سرحان في أيه
قلتلها لا ابدا بس كنت عاوز منك طلب
قالتلي انت تؤمر
قلتلها انا عاوز اقابل اختك مروه
بصتلي باستغراب وقالت مروه اختي انت تعرفها منين اصلا وبعدين مروي تعبانه أوي الفتره دي ومعتقدش انها ممكن تقبل وبعدين هو انا وضعي أيه في حياتك اصلا انا كل ما احس اننا بنقرب لبعض تبعدني تاني انت فاكرني مش وخده بالي بعلقتك بهدير انا اصلا الي معرفتك عليها..
قلتلها بس بقي يا بنتي انتي مسدقتي تتكلمي انا طلبت منك طلب انا عاوز اقابل مروه وسدقيني هتقبل انا عارف مش لازم تفتحيلي تحقيق يا ملك انتي صحبتي وانا بحبك وعوزك معايا بس مش هرتبط انا مش هقدر أستغني عنك ومش هينفع افكر فيكي مراتي علي الاقل الفتره دي يا ملك انا داخل علي حجات كتير وكبيره أوي محتاجك جنبي بس مش عوزك تشتيني ممكن
بصتلي والدموع علي طرف عنيها وقالت حاضر يا ياقوت بعد ازنك هدخل الحمام
حسيت اني زعلتها بكلامي بس انا مش عاوز اظلمها معايا انا مش مؤهل اني اكون ليها بس وهدير مش هقدر اخسرها
لقيت تلفوني بيرن مسكت التلفون لقيت محسن الي بيتصل ،
_الو إيوه يا محسن
_ أيه يا بوس نقول مبروك ولا أيه
_قول مبروك يا محسن ومتقلقش حقك محفوظ لما هدير تيجي نتقابل في شقتها وتاخد نصيبك
_طب يا بوس مفيش اي حاجه تحت الحساب دي الحاله احا خالص
ماشي يا محسن بكره هقبلك وهجبلك عشر الاف جنيه وعوزك تجمعلي كل المعلومات عن مروه اخت ملك عاوز اعرف كل حاجه عنها من ساعه ما هدير جبتها العوامه لغايه المعاد الي كنت عاوز تشوف ملك فيه مش عوزك تنسي اي معلومه
_وانا الي قلت ان الفوس هتخليك تهدي شويه وتنسي الشغل بس تمام اشوفك بكره يا بوس سلام ...
ملك طلعت من الحمام وقالتلي انا عوزه اروح يا ياقوت الوقت التاخر ،
بصيت لقيت الساعه بقت 11 ونص قلتلها تمام يلا عشان اوصلك البيت
قالتلي تمام بس انا مش عندي مكان اخبي فيه الفلوس دي كلها ممكن اسبهم عندك
قلتلها مفيش اي مشكله يا ملك بس خلي معاكي فلوس عشان لو حبيتي تشتري حاجه
قالتلي حاضر واخدت رزمه فلوس حطتها في الشنطه ونزلنا طلبت اوبر ووصلتها للبيت وقلتلها تبعتلي رقم مروي وانا هكلمها
وافقت وقالت كده احسن عشان ميبقاش شكلها وحش وكانت محتاره تفاتح أختها في الموضوع ازاي .
بعد ما وصلت ملك البيت رجعت علي البيت بتاعي اخدت دش وعملت القهوه وكلمت هدير طمنتها ان كل حاجه تمام وان الموضوع عدي علي خير والفلوس معايا وقفلت .
نمت علي السرير وجبت تلفون محسن فضلت اتفرج علي الفيديو بتاع مروي ، البت جمده أوي جسمها يجنن وبزازها وقفه ومسكه نفسها وانا نقطه ضعفي في الست البزاز فضلت اتفرج علي الفيديو لغايه ما قربت اجبهم لقيت تلفون محسن بيرن .... ابتسمت وقلت الي حسبتو لقيتو يا مدام سلوي ....
اه منا نسيت اقلكم اني قبل يوم التسليم بعد ما قفلت مع هدير وقبل ما انام كنت بتفرج علي الفيديو بتاع مدام سلوي والحقيقه حسيت انو مينفعش مجربش الملفايه دي مينفعش ست بالجمال ده تجيلي ربع فرصه اني انكها واضيع الفرصه دي ، رحت سبتلها رساله علي الكرت مكتوب فيها اني مسحت الفيديو بتاعهما فعلا زي ما اتفقنا بس لسا عندي المكالمات الي متسجله ليها هي ومحسن واحمد باشا وهم بيتفوضو علي الفيديوهات وبعتلها نسخه من التسجيلات دي وقلتلها ان التسجيلات دي تمنها مش فلوس ولو عوزاهم يتمسحو تتصل بمحسن .....
رحت رديت عليها .
_الو
_انتا اتجننت يا محسن انا مش اتفقنا انكو هتخدو الفلوس ونخلص من الموضوع ده انا معنديش فلوس تاني
_احم اسف بس انا مش محسن يا مدام سلوي وعاوز حضرتك تهدي عشان نعرف نتكلم
_ينهار اسود امال انتا مين وفين محسن انا شكلي مش هخلص من الموضوع ده كان يوم اسود لما دخلت العوامه دي
_يا مدام سلوي بقلك انا عوزك تهدي عشان نعرف نتكلم ولو كلامي معجبكيش ممكن تقفلي او ترفضي واوعدك انك مش هتسمعي صوتي تاني ولا هازيكي انا بس بعتلك التهديد ده عشان تكلميني وعوزك تسمعني ممكن ؟
ردت وصوتها كان باين انها بدات تعيط.
_انا سمعاك بس عوزه اخلص من الكبوس الي اسمو احمد ده انا بكرهو وبكره نفسي وبكره اليوم الي قابلتو فيه
_مهو انا بكلمك عشان كده احمد باشا معهوش اي فيديوهات ليكي انا لقيت الداتا دي كلها وعرفت قصتك وقصه كل وحده من الناس الي متصورين في الفيديوهات دي ووصلت لناس غيرك والي عرفتو منهم انهم كلهم عوزين ينتقموا من الي اسمو احمد ده ، وأعتقد ان ده بردو الي حضرتك نفسك فيه
_انا لا عوزه انتقم من حد ولا عوزه افتكر اي حاجه عن الايام دي ولا عوزه اشوف وش الحيوان ده ولا حتي اسمع عنو تاني
_يعني لو قلتلك اني ممكن بمساعدتك احبس الي اسمو احمد ده واخدلك حقك انتي والستات التنيين دول هترفضي تساعديني
_تحبسو بجد ؟. ده يوم المني اني اشوف ابن الكلب ده وهو مزلزل زي ما زلني
_حلو أوي . يبقي اتفقنا هبعت لحضرتك بعد بكره مكان تقبليني فيه وهقول لحضرتك انا محتاج منك أيه بالظبط
_بس انتا مقلتليش انت مين .
_هتعرفي لما أقبلك ومش عاوز افكرك انك عرفتي حاجه المفروض متعرفيهاش ومش عاوز افكرك انك لو مجيتيش او لعبتي بيا انا مش هيبقي عندي اي حل غير اني انفز تهديدي سلام يا مدام سلوي
قفلت مع مدام سلوي وفضلت افكر في ازاي اخلص من احمد باشا وصداعه لغايه ما نمت .
صحيت من النوم علي جرس الباب بيرن قمت عشان اشوف مين لقيتها سعاد ومنغير اي مقدمات لقيت زوبري بيقف اول ما شفتها رحت فتحت الباب وقلتلها ادخلي يا سعاد وافتكرت ان الفلوس في الاوضه ،
_سعاد استني انتي ريحه فين
_دخله الاوضه يا سي ياقوت
_لا استني انتي هنا هدخل اغير هدومي ثواني ودخلت الاوضه بسرعه لميت الفلوس في الشنطه ودخلتها تحت السرير وندهت لسعاد
_غريبه يعني يا سي ياقوت مش عرفه أيه المانع لما تغير ادامي دنتا حتي وحشني
_طب متيجي تمصي زبي يا بت يا سعاد
_هيهيهيهيعهي من عنيني يا زبير سعاد دنا خدامت زبك يا سي ياقوت
كلمها هيجني رحت قلعت البنطلون لقيت زبي واقف أوي وعروقه منفوخه ،
راحت قلعت العبايه الي مكنتش لبسه تحتها اي حاجه وجيا عليا ولحمها عمال يتهز زي الجلي راحت نزلت علي ركبتها وانا قاعد علي الكرسي واعدت بين رجلي وراحت حطه زبي كلو في بقها اوووووووووووووووووووف احساس ابن متناكه أوي حسيت ان اعصابي كلها سابت وفضلت تمص في زبي وتمشي لسانها علي خرم زبي وطلعت زبي من بقها وفضلت تلحس في زبي وهي بصالي لغايه ما نزلت لبضاني وفضلت تلحس فيهم وهي بتدعك زبي باديها ورجعت حطت زبي في بقها
مسكتها من شعرها وفضلت انكها في بقها جامد وادخل زبي في زرها رحت طلعتو وقلتلها حطي زبي بين بزازك يا مره يا متناكه
راحت تفت علي زبي وحطتو بين بزازها وفضلت انيك بزازها الي كانت طريه نييييك ودفيه أوي لغايه ما زبي وقف على الاخر رحت قمت وشدتها من شعرها وزنقتها في الحيطه وفضلت ابوس فيها وانا بقفش في بزازها وزبي بيحك في بطنها
سعاد ساحت مني خالص وبقت مش ادره تقف علي رجلها رحت لفيتها وخليت طيزها ليا وماسك بزازها من أدام وبحرك زبي بين فلقه طيزها وهي تقولي طيزي بتاكلني يا سي ياقوت زبك وحشني حطو كلو في طيزي اححححححححححح مش ادره نكني اووي يا سيدي نكني اااااه انا عوزه اتناك منك أوي مترحمش خرمي ااااااااه دخلو ابوس رجلك وانا عمال احك زبي بين فلقه طيزها لغايه ما زبي دخل في خرم طيزها اوووووف طيزك ملبن يا بنت المتناكه
راحت شهقت هيييي نييييك في طيزي اححححححححححححح اححححححححححححح مش ادره نكني كمان يا سيدي نكني اااااه اااااخ انا متناكه أوي يا سيدي نكني اووي
مقدرتش اقاوم سخونيه طيزها ولا كلامها لقيت نفسي جبت شلال لبن في طيزها راحت اترعشت ونزلت عسل كسها وهي بتصرخ وشهوتها نزله بين فخدها ووقعت علي الارض وزبي خرج من طيزها راحت مسكاه وفضلت تنظف فيه وتلحس اللبن من علي زبي وتدعك فيه وتشفط في جامد أوي
سندتها ونمنا علي السرير وفضلت ابوس فيها وهي تقلي انا مبسوطه أوي مش بشبع منك عوزه اتناك منك كل يوم وكل شويه يا سي ياقوت زبك بيجنني
لقيت زبي بدا يقف تاني رحت منيمها علي ضهرها
قالتلي هتعمل أيه يا سي ياقوت قلتلها مينفعش مجربش كسك يا بنت المتناكه رحت فاشخ رجلها ونمت عليها ودخلت زبي في كسها وهي بتصرخ وشهوتها نزلت تاتي علي زبي وانا أقلها غرقي زبي بعسل كسك يبنت المتناكه
خدي يبنت المره الشرموطه كلو في كسك وبرزع جامد ولحمها عمال يتهز تحتي رحت واخد بزها في بقي وبنيك فيها جامد وكسها مولع بنت المتناكه
خدي يبنت المتناكه تفوووووووووو عليكي يا نجسه يا بنت الكلب خدي يبنت الشرموطه دنا هفشخ كسك نيك يبنت المره الشرموطه وهي بتصرخ تحتي راحت اترعشت ونزلت عسل كسها تاني علي زبي
رحت مطلعو من كسها وقلتلها مصي يا متناكه دوقي طعم كسك من علي زبر فحلك يا شرموطه ومسكتها من شعرها حشرت زبي كلو في بقها وفضلت تنضف رحت ضربها بالقلم وقلتلها قومي فلقسي يا متناكه
راحت فلقست ورفعت طيزها فوق أوي وقالتلي يلا يا دكري اركبني أوي يا سيدي افشخ كسي انا كسي تعبان اوي مترحمهوش رحت مدخل زبي مره وحده في كسها راحت صرخت اااااااااي اححححححححححححح بالراحه يا سيدي
رحت مطلعو من كسها ودخلتو تاني مره وحده راحت شهقت ااااااه أيه النيك ده اااااااااي كسي اااااااااي اححححححححححححح اححححححححححححح اححححححححححححح مش ادره نكني كمان يا حبيبي نيك شرموطتك كمان افشخني يا دكري اركبني أوي يا سيدي وانا ماسك وسطها وعمال أدق فيها خدي يبنت الشرموطه زبي كلو في كسك ولحمها عمال يطرقع واضربها علي طيزها خخخخخخخخخخخخ كسك مولع يا بنت المتناكه خخخخخ كس امك يا متناكه يبنت اللبوه قالتلي اااااااااي كمان يا سيدي نييك أوي هجيب يا سيدي
وانا كمان هجيب يا كلبه سيدك هعشر كسك
لا يا سيدي بلاش في كسي اييييييي اااااااااااااااااااااه نزلين يا سيدي طلعو خخخخخخ
اححححححححححححح اححححححححححححح اححححححححححححح اححححححححححححح اوووووف راحت نيمه علي بطنها وانا نايم عليها وزبي جوه كسها رحت مطلعو ونمت علي ضهري وبناخد نفسنا وغمضت عيني محستش بنفسي خالص.
والتلفون بيرن جسمي كان مكسر أوي بحاول اقوم بالعفيه وبحسس جنبي مفيش حد ، بنده علي سعاد بس مش بترد قلت لحقت تنزل أمتي دي مسكت التلفون ورديت منغير ما اشوف مين .
_الو
_ايه يا بوس برن عليك من بدري ده لولا ان هدير مسفره كنت قلت ان ليلتك كانت حمرا امبارح
_في أيه يا محسن مش قلتلك معادنا باليل يا عم عاوز أيه انتا دلوقتي
_باليل أيه يا بوس دي الساعه 10
_احا يا محسن ومصحتنيش من بدري ليه يا اخي منتا عارف ان ورانا شغل
_بص في تلفونك يا نجم انا رنيت عليك اكتر من خمسين مره
_طيب يا محسن هقوم اخد دش واجيلك سلام
قمت دخلت الحمام وعملت القهوه وشربتها عشان افوق ولبست واتصلت بمحسن اديتو عنوان مكان يقابلني فيه ورحت نزلت
قابلت محسن واعدنا
_ايه يا نجم كل ده نوم
_بس ياعم سبني انا مش عارف نمت كده ازاي .يخرب بيتك يا سعاد
_سعاد ! سعاد مين يا بوس هي مش اسمها ملك بردو
_محسن انتا هتخيب ولا أيه اسم ملك ميجيش علي لسانك بحاجه وحشه انتا فاهم البت دي ارجل من عشرين واحد زيك
_روق طيب يا بوس انا مقصدش بس عنك حق البنت دي بتحبك بجد ، بس يعني يا بوس مش شايف شنطه ولا حتي كيس بلستك تكنش رابط الفلوس حولين وسطك
_لا يا ظريف انا نسيت موضوع الفلوس ده اصلا ع العموم كده كده هنتقابل الصبح هبقي اديهملك
_يا ياقوت بقلك الدنيا بيظه مفيش فلوس في البيت
_طب استني انا معايا الف جنيه خدهم وابقي حاسب انتا علي القهوه وبكره هديك العشر الاف بتوعك ومش هخصم الاف من نصيبك يا عم بس انجز عملت أيه في الموضوع الي قلتلك عليه
_اه كل حاجه تمام زي ما طلبت اسمع بقي يا سيدي ......
مروه 31 سنه
مش متجوزه كانت مصحبه واحد واهلها مش رضيين يقبلوه الولد اتقدم كذا مره واترفض ، فقرروا انهم يتجوزو عرفي ويحطو اهلها أدام الامر الواقع وفعلا راحوا عند محامي صحبو وكتبوا العقد في وجود اتنين شهود واتفقو انهم مش هينامو مع بعض غير لما اهلها يوفقوا ويعملو فرح وبعد كده ينامو مع بعض
حولو تاني مع اهلها بس مفيش فيده بس الولد عرف يقنعها انهم لما يعرفو ان بنتهم متجوزه فعلا وانها مبقتش بنت مش هيبق ادمهم اي حل غير انهم يسترو علي بنتهم وفعلا عرف يقنعها لغايه ما نكها وفتحها وفعلا اهلها عرفو بالي حصل ولما وفقو الوأد رفض وقلهم مش عاوز يتجوزها لدرجه ان ابوها نزل باس رجل الولد ده عشان يتجوزها بس الوأد رفض
وأبوها جتله جلطه في القلب ومات ومن يومها وهي متجوزتش لغايه ما في يوم هدير جبتها العوامه وعجبت احمد باشا وقرر انو يتعرف عليها وهدير شجعتها انها تتعرف علي احمد باشا عشان تخرج من البؤس الي عيشا فيه بقلها سنين من يوم ما ابوها مات بسببها
وفعلا احمد باشا عرف يجبها ونكها وصورها زي منتا طبعا عارف وشفت الفيديو بس لما عرف انها فعلا محلتهاش حاجه ساومها علي انها تجبلو وحده غيرها
ومش هقول الي بعد كده عشان انتا عرفو وكمان بتزعل
_مع ان دمك يلطش يا محسن بس بجد شابوو انتا جبت اكتر من الي كنت عاوز اعرفو كده انا اقدر ادخل لمروه من كذا موضوع عفارم عليك هههههههههه
_ايوه يا بوس بس زي منا قلتلك هي محلتهاش اي حاجه اصلا ولا تكنش عاوز تدوق طعمها
_البت تهبل يا محسن
_تهمبل بس دي البت ملهاش حل بطل بنت المتناكه
_طب يلا هسيبك انا عشان عندي مشوار كده واشوف هعمل أيه مع البطل
_طب بقلك أيه يا ياقوت الفيديو بتاع مراتي علي التلفون عندك امسحو يعني اظن مبقاش ليه لزمه دلوقتي
_اوك يا نجم اعاين الاول وبعد كده امسحوا
_ياقوت متهزرش انتا وعدتني
_طب منتا كمان وعدتني يا محسن ولا نسيت وانا بنيكك قلتلك هنيك مراتك ادامك وانتا قلتلي موافق
_ي. ياقوت انت عارف اني مكنتش في وعيي وانا مش بهزر الفيديو يتمسح يا ياقوت
_ههههههههههههه اعاين الاول ههههه يلا سلام
مشيت من المكان بس مكنش ليا مزاج اروح البيت اتمشيت شويه لقيت التلفون بيرن وكانت هدير
_الو أيه يا دودو عملا ايه
_حبيبي وحشتني انتا الي عامل ايه
_تمام يا حبيبتي هتيجي امتا
_بعد بكره هكون في القاهره انت في بيتنا ولا رحت شقتك
_لا قاعد في شقتي عشان الفلوس هناك
_تمام يا حبيبي اول ما اجي هكلمك
_ماشي يا حبيبتي سلام
قفلت مع هدير لقيت التلفون بيرن تاني بس المرادي محسن .
_ايوه يا محسن قلتلك اعاين الاول وبعد كده افكر مش عاوز رغي
_بس بقي ياعم متنساش الفلوس الصبح
_طب متيجي انيكك يا محسن اصل هدير طولت أوي هههههههههه
طبعا قفل في وشي السكه وانا روحت البيت غيرت هدومي واكلت وعملت القهوه وريحت علي سريري
واتصلت بمروه في الاول مردتش بس بعد حوالي 10 دقايق لقيت رقمها بيرن
_الو مساء الخير
_الو مين
_لا الحقيقه حضرتك متعرفيش انا مين بس انا عرفك كويس بس ملحوقه ممكن لما نتقابل تعرفيني
_انتا هتستظرف بروح امك يبن الكلب ولا ايه
_لا تسدقي انك طلعتي قليله الادب ومتربتيش مع ان شكلك في الفيديو ميقلش انك كده
_فيديو فيديو أيه انتا مين وتعرف موضوع الفيديو ده منين هو مش الموضوع ده كان خلص ولا ايه
_ايه ده لا انشفي كده منتي كان لسانك طويل جبتي ورا ليه مع اني كان لازم اعرف ان وحده زيك تروح تتناك وهي بنت وتيجي تقول لاهلها دي مش المفروض تبقي قليله الادب بس دي تبقي فجره
_ابوس ايدك انتا مين وجبت الكلام ده مني.....
_هششش اخرسي لغايه ما اخلص كلامي ،
_حاضر حاضر بس عشان خطري انا ولدي مات بسبب موضوع الجواز ده ومحدش من اهلي يعرف ابوس رجلك لو حد اخد خبر عن موضوع الفيديو ده هموت
_طيب الساعه دلوقتي 1 وادامك اقل من ساعه هبعتلك عنوان هتيجي فيه وهنعد نتكلم شويه
_وانا هنزل ازاي دلوقتي
_متقلقيش اختك ملك نيمه وستك سمعها تقيل ، اقلك قولي انك ريحه تباتي عند هدير
_انتا تعرف كل ده منين
_هتيجي ولا لا اخلصي برح امك انا مش فضيلك يا بنت الكلب
_حاااضر بس عشان خطري بلاش حد يعرف ح......
قفلت السكه وبعتلها عنوان شقتي ودخلت أخدت دش ورشيت برفان وسرحت شعري وظبط نفسي كاني هعمل ليله دوخله ، مهو بردو لازم نعجب
بعد نص ساعه تقريبا لقيت رقم مروه بيرن عليا قالتلي انها فاضل 10 دقايق وتكون في العنوان
أخدت الفيديو وحطيتو علي فلاشه وحطتها في جيبي
شويه ورنت قالت انها تحت العماره قلتلها تطلع هسبلها الباب موارب
طلعت وأول ما وصلت فتحت الباب راحت دخلت وقفلت الباب وراها وقلتلها اتفضلي نورتي
راحت أعدت علي كنبه الركنه وهي عماله تتلفت حوليها وتبص علي كل مكان في الصاله ، حوالي عشر دقائق من الصمت التام انا ساكت وباصص لها وهي بتبص في كل ركن في الصاله
قطعت السكوت وقلت .احم
لقتها اتخضت وقالت ببببص اااننا معملتش حاجه ومش عرفه ااانناااو ممكن شويه ميه
قمت جبت كبايه ميه وادتهلها مسكت الكبايه وهي بتترعش شربت نصها وتقريبا نص الكبايه ادلقت علي هدومها
_قلتلها ممكن تهدي شويه عشان انا اتوترت
_ااننا ههديه أهو بس عوزه امشي انا خيفه اااننا عرفه انا هنا للليه وومفيش مشكله خالص انا موفقه بس مش عوزه اتصور بعد ازنك وووانا معيش فلوس لو كان معايا فلوس كنت ادتلك بببس انا مش هغلط تاني واسلملكو اختي اانا ادمكو اعملو فيا الي انتو عوزينو وفضلت تعيط لغايه ما اغمي عليها ،
جريت عليها حاولت افوقها بس هي مكنتش بتستجيب نيمتها علي الكنبه وطلعت اجري علي الصيدلية
جبت صيدلي وطلعت بيه علي الشقه عملها قياس ضغط وسكر وادلها حقنه وقلي هيا عندها انهيار عصبي لازم ترتاح وياريت محدش يدايقها
شكرت الدكتور وحاسبتو ونزل وفضلت اعد جنبها شويه وبعد كده شلتها دخلتها الاوضه ونمت انا في الصاله...
صحيت الصبح علي صوت الجرس وطبعا انتوا عرفين مين لفيت ضهري وداخل الاوضه لقيتها بتقولي افتح يا أستاز ياقوت انا عرفه انك جوه ،
فتحت الباب يادوب وشي باين وقلتلها عوزه أيه يا سعاد
_جرا أيه يا سي ياقوت موحشتكش
_مش وقتو يا سعاد انا تعبان وعاوز انام مش هقدر
_طب منا هنضفلك الشقه يا أستاز
_يوووه خلاص بقي يا سعاد بقلك انا تعبان عاوز انام ومش عاوز دوشه في الاوضه
_تعبان ومش عاوز دوشه ولا السنيورة الي بيته عندك من امبارح مكيفاك
_ايه يا سعاد انتي اتجننتي هو انا كنت كاتب عليكي ولا أيه وانتي مالك مين بيته عندي ولا بتعمل أيه غوري يا سعاد ومن النهرده ملكيش عندي غير انك تنظفي البيت وبس .
ورحت رازع الباب في وشها
دخلت المطبخ عملت القهوه وولعت سيجاره وفضلت افكر يعني انا كنت جايب البت عشان انكها طلع قلبها خفيف وكانت هتموت مني وتوديني في دهيه ، اه صح معاد الدوا مهو ده الي ناقص بكره اغيرلها البامبرس دي حاجه تخنق ، دخلت عشان ادلها الدوا لقيتها بتبتدي تفوق وفتحت عنها ،
_اانا فين
_متخافيش انتي تعبتي شويه بس وجبتلك دكتور وقال انك لازم ترتاحي
_ارتاح من أيه هو انت مين ، ومره وحده اتنفضت ورفعت الغطا بتبص علي البنطلون بتعها ودخلت ادها جوه البنطلون عند كسها وطلعتها ومسكت صدرها وبصتلي وقالت انت ملمستنيش صح !!؟
_يا شيخه يخرب بيت أهلك خضتيني متسالي الاول هقلك لا بدل منتي حسيتيني ان في حته منك نقصه
_اسفه بس انت مين وعاوز مني أيه وجبتني ليه هنا اه صح الفيديو حرام عليك ليه كده انا اتضحك عليا بلاش الفيديو والنبي دي ما....
_بااااااااااااااااااس يخرب بيت رغيك اسكتي شويه اجاوب علي أيه ولا أيه بالظبط
_انتا بتزعقلي ليييه انا خيفه هو انت شغال زي محسن
_لا انا .... انا ياقوت .. تكلي ؟
_بصراحه جعانه
هعملك فطار واجي نتكلم مش عوزك تخافي هنا مفيش كاميرات ومفيش حد غيري ولا حد هياخد منك حاجه غصب عنك بس مش همشيكي من هنا ، مش عشان انا خطفك بس عشان الدكتور قال تعدي يومين في راحه تامه وبيتهيقلي الهدوء ده مش موجود عندك في البيت ،
_بس انا حسه اني بقيت كويسه واقدر اروح طلما انتا مش عاوز مني حاجه
_..اظن سمعتي انا قلتلك أيه ، تشربي شاي ولا قهوه
_شاي
_عارف انك بتحبيه بلبن لحظه وهجبلك الفطار وياريت متبهدليش حاجه
دخلت اعمل الفطار في المطبخ وانا بكلم نفسي ، البنت مش وحشه بالعكس دي تحس انها **** أوي عبيطه او هبله سهل اي حد في الدنيا يضحك عليها وياخد منها الي هو عوزو ، ايه ده روق كده ياعم ياقوت دي ممكن تكون بتشتغلك عشان تمشي ، طب وهتشتغلك ليه لما هي سيبالك نفسها وعرفه انت كنت عاوز منها أيه
احم... قطعت تفكيري وهي وقفه ورايا في المطبخ ، تلفونك بيرن بس شكلك سرحان ومكنتش سامع وعلي فكره شكلك محترم مش شبهم كلامك مريح ووجودك مش قالقني بس بجد انا لازم امشي عشان ميقلقوش
قلتلها اه طبعا تسلمي نفطر ونتكلم واحنا بتفطر وبكره هخليكي تروحي متخافيش
قالتلي ماشي بس هو انا ممكن ادخل الحمام ، قلتلها اتفضلي ،
ضحكت ضحكه خفيفه كده حستها خطفتني ، بس ففوووق يا ياقوت البت هتجننك ولا أيه ، انا عارف اطلع من الي انا فيه ده ازاي
مسكت التلفون ورنيت علي محسن وقلتلو يحجزلي اي شقه مفروشه في التجمع الاول باي سعر لمده اسبوع واول ما يكون هناك يبعتلي مكان الشقه .
فعلا بعد حوالي ساعتين لقيت رساله من محسن بالمكان الي اول ما وصلي بعتو علي طول لمدام سلوي ،
أعدت اتكلم مع مروه شويه وبعد كده أخدت الدوا عشان الدوا كان فيه مهدئات حست انها عوزه تنام، قلتلها اني هنزل وهقفل الباب بالمفتاح من بره عشان لو صحيت متخفش وسبتلها كل حاجه ممكن تحتاجها ونزلت
اتصلت بمدام سلوي وأول ما ردت قالت
_الرساله وصلت هكون في المكان كمان نص ساعه
_لا يا سلوي هانم متروحيش هناك قبل ساعه ولما توصلي كلميني سلام
قفلت معاها وركبت تاكسي ووصلت المكان محسن كان مستني هناك اخد الفلوس بتعتو وحساب ايجار الشقه ومشي وانا دخلت الشقه اتفرجت عليها كانت حلوه تليق بسلوي هانم
شويه وبتاع الدلفري اتصل عشان الاكل وصل وجبت الاكل وفرشت السفره وجبت ازازه خمرا وظبط الدنيا وغيرت هدومي ولبست بدله واعدت استني سلوي هانم
بعد شويه لقيتها بتتصل تقولي انها تحت العماره، قلتلها تطلع الدور التاني هتلاقي الباب مفتوح
وفعلا اول ما وصلت الدور خبطت علي الباب ودخلت ، كانت لبسه اسود حاجه طويله شبه الفستان بس مقفل شويه وعليه شال اسود بيلمع وشعرها مفروق ونازل علي كتفها ليها طله
وشها ابيض محمر شويه ومربربه في الاماكن المطلوبة يعني بزازها وطيزها وخدين حقهم وسوتها منفوخه تقدرو تقولو بطايه
أعدت علي كرسي السفره وانا قفلت الباب واعدت علي الكرسي الي ادمها وقلتلها اتمني يعجبك الاكل يا سلوي هانم
فضلت بصالي ومش بتتكلم وانا قلتلها بالهنا والشفا وبدأت اكل وهي بردو بصالي وراحت قالت مشفتش في بجحتك ولا برودك ، قلتلها ولا انا شفت في جمالك حضرتك جميله جدا
قالتلي يا بني ادم بقلك انت بارد انا مش جيه اتضايف ، قلتلها لا جيه تتضيفي ولازم تكلي عشان تعرفي بعد الاكل هنعمل أيه بحب استمتع بوقت كل حاجه في وقتها
خبطت علي السفره وقالت بقلك انا مش هطفح انت عاوز مني أيه يا بني ادم انت ، قلتلها صدقيني يا مدام سلوي لو عرفتي انا عاوز أيه او هنعمل أيه بعد الاكل هتفضلي تكلي لغايه بكره .
لا ملكش دعوه قلي انت عاوز أيه عشان انا عوزه امشي ، سبت المعلقه وبصيت لمدام سلوي وقلتلها .
هقلك انا عاوز منك أيه يا مدام سلوي طلما انتي مصره انا عاوز انيكك .. ومسكت المعلقه وكملت اكل لقيتها بتقوم عشان تفتح الباب وتمشي رحت قلتلها :
_علي فكره انا عارف انتي مرات مين وعارف وضعو أيه في البلد وطبعا انتي فكره اني ممكن اخاف احب اقلك اني مش هبعت لجوزك حاجه بس هو اكيد هيعرف لما انزل صورتك علي فيديو علي اليوتيوب بتسجيل المكالمات تحتيه عنوان حلو كده والفديو يطلع ترند وأكتب في الاخر انك مرات واحد من اكبر رجال الاعمال في البلد ومترشح كمان لمجلس شعب بيتهيقلي يا سلوي هانم لو حطينا كل ده مقابل اني انام معاكي بيتهيقلي اني انام معاكي احسن بكتير ،
بصي يا سلوي هانم لو فتحتي الباب وطلعتي ومشيتي بكره هنتفرج علي فضيحه سلوي هانم ،
ولو قفلتي الباب ودخلتي تاني ده معناه انك مبقتيش سلوي هانم
_امال هبقي مين
_جربي وانتي تعرفي يا سلوي هانم
فضلت وقفه علي الباب شويه وراحت قفلت الباب ودخلت وبصتلي وجت عند السفره وقالت بس عندي شرط
بصتلها وقلتلها
_تؤتؤتؤ اسمو طلب او رجاء او امنيه انما شرط دي كنت ممكن أقبلها قبل ما تقومي بكل قله أدب تفتحي الباب وسيدك بيكلمك وتسيببه وتمشي
_انتا بتقول أيه يا مجنون انتا ... قطع كلامها قلم علي وشها ورحت ماسكها من شعرها وقربت من ودنها ،
_لاخر مره هقلك يا سلوي يا شرموطه من ساعه ما قفلتي الباب ورجعتي تاني وانتي سبتي سلوي بنت الاكابر بره الباب هنا وفي وجودي انتي كلبتي وانا سيدك وتاج راسك اخد منك الي انا عوزو وقت منا عوزو بالطريقه الي انا عاوزها فهمه يبنت المتناكه ولا لا ورحت زاققها علي الارض
بصتلي وهي بتعيط وبتترعش من الخوف ححاضر هعملك الي انتا عوزو حاضر
_يلا يا مره يا شرموطه عوزك تخشي تفتحي الشنطه هتلاقي بدله رقص هي تقريبا مقاسك تلبسيها وتيجي ترقصي وتسليني وانا باكل يلااا
قامت من علي الارض بتجري ودخلت الاوضه وقفلت الباب وراها رحت ندهت عليها ، خرجت من الاوضه بسرعه وهي بتترعش وبتعيط ، قلتلها تعالي هنا هتسمعي كلامي وتعملي كل الي هقلك عليه هتشوفي معايا الهنا بس لو نشفتي دماغك مش هتشوفي مني غير الوش ده ماشي .
راحت هزت دمغها وهي بتعيط وقلتلها متلبسيش بدله الرقص اعدي مع نفسك شويه اهدي وانا هاكل وهجيلك يلا
راحت دخلت الاوضه وقفلت الباب وانا قلت لنفسي : انتا قلبك ده أيه يا علق انتا هي كل وحده تعيط ادامك تجيبك علي بوزك متنشف شويه مش دي الي كنت عاوز تختصبها ، بس لا بردو شكلها بنت ناس مش وخده علي البهدله اهدي عليها شويه وادخل دخلها اكل كده ومتخليهاش تعيط ، لالالالا احا يا ياقوت المره جمده لازم تتناك يا جدع انتا شايف جسمها ملبن ازاي ولا البز اد أيه ، بس يعني ممكن لو هجبتها وحده هاخد منها الي انا عوزو بردو بس هتمتع هي خلاص فهمت اني هنكها باي طريقه فاكيد هتقبل بالأمر الواقع ، واقع أيه ونيله أيه مش متنيل وآكل الست زي القمر تتاكل وانا ولا انا هنا علق وهتفضل طول عمرك علق ،
لما اروح اشوف التانيه الي اعده في البيت دي لتنتحر دي كمان دي مجنونه .
غسلت ايدي وفتحت الباب علي سلوي لقيتها اعده علي السرير وضمه رجليها واعده سكته قلتلها انا هنزل وهاجي بكره وكل الي هيا محتاجاه موجود في البيت ، وقربت منها بست راسها وقلتلها متزعليش ، عشان متشوفيش الوش ده تاني انتي خيفه مني دلوقتي بس اوعدك يومين وهتتحيلي عليا انك تفضلي هنا ،
رحت سبتها ومشيت عشان اروح البيت اشوف مروه ..
وصلت عند البيت وانا طالع علي السلم لقيت سعاد وقفه علي باب الشقه بتاعه البواب عملت نفسي مش واخد بالي راحت ندهت عليا وجت ورايا عند السلم وقالتلي يا سي ياقوت انا طلعت لست مروه اشوفها لو محتاجه اي حاجه بس معرفتش ادخل عشان انت قافل عليها .
وانا ببص لسعاد وهي بتتكلم لفت نظري ان زرار الجلبيه مفتوح وصدرها باين رحت ماسك ادها ودخلت تحت السلم ورحت زانقها في الحيطه وفضلت ابوس في رقبتها وهي تقلي لا يا سي ياقوت لو حد طلع هيشفنا هتبقي فضيحه اااااه يا سي ياقوت كفايه كده هجيلك بكره ، رحت رافع العبايه وفتحت سوسته البنطلون وطلعت زبي ورحت دخلتو كلو في كسها قالت ااااااااه وراحت حضناني وفضلت انيك فيها وهي كتمه صوتها وانا بنيك في كسها وماسك طيزها رحت سمعت صوت حد نازل من علي السلم راحت سعاد جريت علي اللوضه بتاعت البواب وانا دخلت زبي جوه البنطلون ورحت مخبط علي باب البواب راحت سعاد فتحت رحت قلتلها بصوت عالي ازيك يا سعاد هو عم حسين فين ،
قالتلي نايم ، قلتلها طب متنسيش تعدي الصبح تنضفي الشقه وانا هسبلك المفتاح مع عم حسين وانا نازل الصبح .
ورحت طلعت لقيت جارنا نازل علي السلم سلمت عليه ورحت طالع علي الشقه بتعتي ، فتحت الباب ودخلت لقيت الشقه متنضفه وهدومي مش مرميه علي الارض وكل حاجه مظبوطه وانا سرحان في شكل البيت طلعت مروه من المطبخ وقالتلي خمس دقايق بس ادخل الحمام ولما تطلع هكون حطيت الاكل وراحت دخلت تاني المطبخ .
دخلت الحمام أخدت دش وطلعت دخلت الاوضه لبست هدوم البيت وطلعت لقيت الاكل محطوط علي الترابيزة اعدنا اكلنا واحنا بتاكل قالتلي .
_انا ممكن اطلب منك طلب
_اتفضلي اسألي
_بص هو انا كنت عوزه اروح فممكن تقولي انت عاوز مني أيه بالظبط
_بصي اولا انتي هنا عشان انتي تعبانه وبسببي فلازم ترتاحي عشان تبقي كويسه ، ثانيا بقي انا مش هكذب عليكي انا كنت عوزك انتي بس حسيت ان ممكن فعلا تكوني اتخدعتي
_بص اولا انا بقيت كويسه ثانيا انا فعلا اتخدعت والفديو الي إتصور ده انا مكنتش اعرف ان احمد ممكن يعمل فيا كده انا افتكرت انو انسان كويس بس طلع زباله واخد مني الي هو عوزو وكان عاوز يفضحني
_ماشي يا مروه لو حسه انك كويسه ممكن تروحي مفيش مشكله بس لو هنتكلم علي الفيديو انا مش هطلب منك فلوس انا كل الي عوزو منك اني انام معاكي وبرضاكي مش غصب عنك ومش هحدد وقت معين لما تكوني جهزه انتي عرفا توصليلي ازاي .
واحنا بناكل التلفون رن رحت اشوف مين لقيتها هدير رديت عليها واعدنا نتكلم وعرفتني انها رجعت وفضلنا نحب في بعض شويه وقلتلها اني عندي مشوار بكره الصبح هخلصو واعدي عليها وتفقت معايا أجيب هدومي عشان ارجع اعيش معاها تاني وخلصنا المكالمه
طلعت الصاله لقيت مروه جهزت عشان تروح وقالتلي اني شخص مش وحش وانها مش مستعده تعمل معايا اي حاجه وقالتلي ياريت أمسح الفيديو عشان هي مظلومه قلتلها تفكر كويس في الكلام الي قلتو ومستني منها تلفون تقلي هتيجي أمتي ونزلتها وركبتها تكس عشان تروح وانا طلعت نمت .
صحيت الصبح بدري أوي في اليوم ده عشان نمت بدري قمت أخدت دش وفطرت وعملت القهوه وجبت التلفون بتاع محسن أعدت اقلب في الفيديوهات ، بعد شويه لقيت ملك بتتصل بيا تطمن عليا وفضلنا نتكلم شويه قالتلي صح يا ياقوت في حد بيسلم عليك ، قلتلها مين قالتلي كريستين
قلتلها اوب هي البت دي لسا عيشه طب سلميلي عليها
قالتلي انها معاها مشكله وبقلها يومين بتتكلم مع ملك ومش عرفه تحلها ،، قلتلها مشكله أيه قالت ان الموضوع طويل ومش هينفع في التلفون اتفقنا اننا نتقابل بعد نص ساعه وتعد تحكيلي .
قمت لبست ونزلت عشان اقابل ملك ونتكلم ، وصلت الكافية واعدنا نتكلم وقالتلي دي كريستين في مشكله كبيره بص بقي يا سيدي :
_كريستين عندها 29 سنه متجوزه واحد تاجر ذهب ومرتاحين مديا بس مشكلتها انو مش مكفيها ومش بيقدر عليها وهما مع بعض في السرير وكرستين كان ليها ابن خالتها بيحبو بعض من زمان قبل ما يسافر بره مصر ولما رجع بقي بينام معاها من ورا جوزها اه صح انت تعرف انها عندها بنتين بس واحده من جوزها والثانيه من ابن خالها وجوزها ميعرفش حاجه بردو وفاكر ان البنت الصغيره بنته ، بس الايام الي فاتت دي جوزها بدا يشك انها بتخونو وبدا يواجها بالكلام ده وهددها انو هيرفع عليها قضيه زنا وياخد العيال والمحكمه تطلقهم ،
_لا معلش يا ملك وحده وحده عليا اصل انا صعيدي فتلاقيني في جو التعريص والارايل ده مش اد كده ، يعني هي متجوزه وبتنام مع راجل تاني وجوزها عرف وبيدور وراها
_بالظبط هي حسه انو متأكد انها بتخونو ومش مهتمه بحاجه غير انها خيفه يفضحها في المحاكم وياخد منها العيال
_طب تمام كبري دماغك انتي من الموضوع ده دي بت شرموطه اصلا وخلي بالك من نفسك عشان انا هروح مشوار مهم وبعد كده هروح البيت ،
مشيت من الكافيه وركبت تاكسي وطلعت علي التجمع عشان اشوف سلوي وانا في الطريق بعتلها رساله عشان تحضر الاكل وقلتلها انا عاوز اكل بيتي مش عاوز اكل من بره ويكون جاهز لما أوصل .
بعد شويه وصلت الشقه عند سلوي وفتحت الباب بس مسمعتش صوت في الشقه بصيت عليها في المطبخ مكنتش فيه وكان باب الاوضه بتاعتها مقفول حاولت افتح الباب اتفتح معايا وكان النور مفتوح وهي نيمه علي السرير قربت منها عشان اصحيها بس لاحظت ان في ازازه خمره مرميه في الارض ف عرفت انها شربت كتير ونامت ، فكرت اصحيها ولا لا قلت اسبها تنام شويه وادخل اخد دش ولما اطلع إبقي اصحيها عشان تكون نامت شويه ، دخلت أخدت دش وعملت كبيتين قهوه عشان تشرب معايا قهوه وتفوق ودخلت عشان اصحيها ندهت عليها عشان تصحي بس مكنتش بترد قربت منها وحطيت ايدي علي كتفها وانا بنده عليها وبهزها راحت اتقلبت علي جنبها والغطا اتكشف عن نصها الي فوق عيني جت علي بزازها الي كانت بتتهز زي الجلي وانا بحرك فيها ولاحظت انها مش لبسه سنتيان وكانت نيمه بالقميص الداخلي نزلت ايدي وحده وحده لحد ما وصلت لبزازها وفضلت اهز فيهم اوووووف بزازها طريه أوي فضلت احسس علي بزازها ودخلت ايدي جوه القميص وادعك في صدرها وافرك في حلمه بزازها ، حسيت ان جسمي بدا يسخن وزوبري وقف رحت نايم وراها وانا حاضنها وبدعك في بزازها ، شويه وبدأت تطلع منها اصوات محن عشان كانت سكرانه وانا لازق فيها وزبري لازق في طيزها ، رحت رافع القميص بتعها الي مكنش تحته كلوت وتفيت علي خرم طيزها وبدأت احرك زبري علي خرم طيزها اوووووف طيزك ملبن يا بنت المتناكه وانا بحب نيك الطياز أوي فضلت احرك زبي وحده وحده لحد ما راس زبي دخلت في خرم طيزها وهي بدات تتجاوب بعايا وترجع بطيزها علي زبي ، حسيت ان زبي وقف على الاخر رحت مدخله كلو في خرم طيزها اوووووف تجنن اووي وفضلت انيك فيها وهي بتتوجع وهي نيمه وانا زبي داخل وخارج جوه طيزها وانا في دنيا تانيه ، فضلت كده تقريبا ربع ساعه لغايه ما نزلت لبني كلو جوه طيزها وحضنتها ورحت في النوم ،
صحيت من النوم علي زعيق فتحت عيني لقيت سلوي اعده علي السرير وبتقولي اوم انتا أيه الي انتا عملتو فيا ده وعماله تلطم وتعيط قمت عشان اهديها زقت ايدي وفضلت تعيط ومش سمعه مني اي كلام ملقتش حل غير اني اضربها بالقلم وزعق في وشها لقتها برقت واعدت تقلي ابوس ايدك انتا عملت كده ليه انا عرفه انك صورتني بس انا مش معايا فلوس تاني اديهالك وتقلي انا اعصابي كانت بيظه من الموضوع الي فات ومسكت ايدي ابوس ايدك انا مش نقصه سبني في حالي انا تعبت ، قلتلها اسكتي شويه انا مصورتكيش اصلا ولا حاجه انا فعلا نمت معاكي بس انتي كنتي متجوبه معايا بس انا مش عايز منك فلوس ولا حاجه كل الموضوع انك عجبتيني وكنت عوزك انتي مش عاوز فلوس ولو مش مسدقه ادي التلفون دوري لو لقيتي اي فيديو ليكي إبقي اعملي الي انتي عوزاه .
مسكت التلفون وفضلت تقلب في الصور والفيديوهات وفتحتلها اماكن خفيه في التلفون بردو عشان تدور فيها وسكتت لما عرفت اني فعلا مصورتهاش ، قالتلي خلاص أخدت الي انتا عوزو سبني امشي بقي ابوس ايدك ،
قلتلها خلاص ماشي هسيبك تمشي بس انا جعان وعاوز اكل ممكن تعمليلي اكل بقي ، بصتلي باستغراب وقالت اكل أيه انتا معدكش ددمم ، قلتها لا قله أدب لا ولا عجبك ضربي ،قالتلي لا خلاص هعملك طفح بس امشي من هنا وقامت وهي بتنفخ وعماله تدبدب .
دخلت المطبخ وبعد شويه دخلت وراها ،
_احم خلصتي الاكل ولا لسا
_لما اخلص هبقي اقلك
_طب يعني لو مفيش فيها رزاله ممكن اقف معاكي واهو اسعدك عشان نخلص
_ماشي بس مش عوزه دوشه بعد ازنك وافتكر انك وعدتني انك هتسبني امشي
_تمام ماشي هنعد مع بعض النهرده بس وهننزل باليل ماشي
_ماشي لما نشوف اخرتها أيه
_مالك يا سلوي مش عرفه تقفي كده ليه رجلك وجعاكي ولا حاجه
_لا وحتا لو وجعاني هيفرق معاك يعني وبعدين متشغلش بالك اديني بعمل الي انتا عوزو اهو سبني في حالي بقي
_ع فكره لو انتي تعبانه ولا مش ادره تقفي انا ممكن اجبلك كرسي او اقف اكمل انا بس قوليلي اعمل أيه وانا هكمل الاكل
_شكرا انا قربت اخلص وبعدين مش رجلي الي وجعاني وقلتلك ملكش دعوه بيا
_يا سلوي انا مش مدطر افكرك انك تتكلمي بأدب ومش هنبه عليكي تاني واخلصي قولي مالك عشان لو في حاجه اسعدك انا مش عاوز ائزيكي علي فكره
_مهو كلو بسببك انا مش عرفه اعد ولا اقف حسه باكلان رهيب ورا ومش عرفه انت عملت فيها أيه
_ههههههههههههههه بتكلك يا بطه لا متقلقيش لو علي دي سهله انا عندي العلاج تعالي متخافيش
_اجي فين اعد ساكت وايه هو العلاج اصلا
_مرهم يا سلوي في أيه منا لو عاوز اعملك حاجه مش محتاج اضحك عليكي بطلي هبل بقي تعالي هجيب المرهم وادهنهالك
_لا هات المرهم وانا ادهنا انا هعرف
_طب يا ستي هجبلك المرهم وادهني انتي لما نشوف اخرتها معاكي أيه يا سلوي .
طبعا انا معنديش مرهم بس كنت عاوز اشوف طيزها تاني
دورت في الدراج وفعلا لقيت امبوبه مرهم بس معرف دي بتاعه أيه ، رحت ندهت علي سلوي وجتلي علي الاوضه قلتلها يلا بقي لفي ووطي خليني ادهنلك ونخلص ، قالتلي لا انا الي هدهن قلتلها لا انا الي هدهنلك يا اما مفيش مرهم وخليها تكلم كده ،
قالتلي طب تغمض عينك ، قلتلها ماشي يلا بقي لفي .
راحت لفت وسندت بادها علي السرير ووطت رحت قلتلها افتحي مش شايف الخرم طيزك كبيره يا سلوي ، راحت فتحت بايد وحده والتانيه علي السرير رحت بليت صباعي من بقي وفضلت احركو علي خرم طيزها وانا بتفرج علي طيزها البيضه الي تجنن اووي، قلتلها أيه الاكلان بيخف راحت هزت دمغها بايوه بدات ادخل صباعي حبه حبه وهي كتمه صوتها بس صوت نفسها علي رحت شايل صباعي لقيتها بتقولي شلتو ليه كمل الاكلان قرب يروح قلتلها طب ثواني هجرب حاجه رجت منزل البنطلون وطلعت زبي وحطيتو علي خرم طيزها راحت نيمه بنصها علي السرير وطيزها اترفعت فوق قلتلها عوزاه يا سلوي قالتلي اه عوزاه قلتلها عوزه أيه يا سلوي قالتلي عوزه اتناك ، رحت مدخل زبري في طيزها ومسكتها من وسطها ، خدي يا سلوي زبي في طيزك يا لبوه اوووووف طيزك جمده أوي ، اااااه اااه ااااااه ااااااااه ااااااااه كمان يا ياقوت طيزي بتاكلني نيكني في طيزي اححححححححححح نيك جامد شكلي هاخد علي لبن زبك يا ياقوت اححححححححح، أهو اتناكي يا شرموطه عوزك تعرفي اني كان نفسي انيكك من بدري خدي يبنت المتناكه كلو في طيزك وانا بضربها علي طيزها ولحم طيزها عمال يطرقع وانا بنيك لحم طيزها اوووووف طيزك جمده أوي يا بنت المتناكه رحت رافع رجل علي السرير ومطلع زبي من طيزها وحطيتو بين شفايف كسها ، اااااااااي اححححححححححححح اححححححححححححح كسي اييييييي اااااااااااااااااااااه دخلو يا حبيبي دخلو اححححححححح امممممممممممم كسي تعبان اوي دخل زبك ابوس رجلك، رحت شيلو قلتلها لو مصيتي زبي كويس هنيكك في كسك ، نزلت من علي السرير ونزلت تمص زبي وحطتو في بقا وفضلت تمص اوووووف جمده أوي حسيت ان زبري بيدوب في بقها وفضلت انيك في بقها رحت قلتلها يلا يا بنت الوسخه نامي علي ضهرك ، طلعت علي السرير ونامت بعرض السرير وانا واقف أدام السرير وراحت رفعا رجليها علي كتفي رحت مدخل زبري كلو في كسها خخخخخخخخ كس ام كسك يبنت المره الشرموطه كسك مولع يا متناكه ، احااااا اااااااااي كسي اييييييي اااااااااااااااااااااه دخلو يا حبيبي دخلو كلو في كسي ااااااااه ااااااااه ااااااااه ااااااااه كمان نييييك في كسي ااااااااه ااااااااه ااااااااه ااااااااه هجيب يا ياقوت كسي مش قادره نيك كمان اااااااااي اااااااااي نزلين يا حبيبي خخخخخ اححححححححححححح اححححححححححححح ااااااااااااااه كس امي زبك فشخني ، قلتلها يلا تعالي اعدي علي زوبري يا متناكه ونمت علي ضهري وهي طلعت واعدت علي زوبري وبتنزل وحده وحده وانا ماسك بزازها وزبي كلو في كسها وقلتلها يلا اتنطتي علي زوبري يا بنت اللبوه فضلت تتنطت علي زبي ولحمها عمال يتهز زي اللبن كمان يا بنت المتناكه نيكي نفسك علي زبي اووف اتناكي يا شرموطه وانا ماسك بزازها وهي تقول اهو بنيك نفسي زبرك يجنن اححححححححح انا مش هطلع زبرك مني خالص اااااااااي اااه ااااااه ااااااااه ااااااااه ااااااااه احاا انا مش همشي انا هعيش خدامه زبرك الزوبر ده بتاعي انا مش هسيبك نيك كمان اااااه انا عوزه اتناك بس ااااااه ااااااااه وراحت حضناني ونزلت عسل كسها تاني علي زبي رحت زقتها علي ضهرها ونمت عليها ودخلت زبي في كسها وهي بتصرخ تحتي راحت اترعشت ونزلت عسل كسها تاني وانا بنيك جامد في كسها قلتلها هجيب لبني يا بنت المتناكه قلتلي نزل لبنك كلو في كس بنت المتناكه مش عوزه ولا نقطه بره رحت منزل لبني جوه كسها اوووووف نيكه جمده أوي يا لبوه اوووووف لقيت اعصابي كلها سابت ورحت نايم في حضنها واعدنا ناخد نفسنا وببوس فيها بس رحت مطلع زوبري من كسها نمت وهي نامت علي صدري وقالتلي انا مش همشي ، قلتلها بس الشقه دي ايجار وهسلمها ، قلتلي اشتريها واكتبها باسمك بس متسبنيش انا حسيت اني رجعت ست ، قلتلها طب و احمد ده كان أيه ، قالتلي كنت بصبر نفسي يا ياقوت بقالي اكتر من سبع سنين مش بنام مع جوزي حسيت اني عجزت ، قلتلها من النهرده لو عوزه تتناكي كل ساعه انا معاكي وضحكنا وقمنا عشان ناخد دش .
جسمها تحت الميه يجنن بيلمع من كتر البياض واحنا بنستحني حسيت ان زوبري بدا يقف تاني ، قلتلها بقلك أيه يا سلوي مش انا جبت لبني في كسك ، قالتلي إيوه يا حبيب كسي ، رحت لفيتها وخليت وشها للحوض وحضنتها وحطيط زوبري مره وحده في طيزها ومسكتها من وسطها وعمال أدق فيها خدي يبنت المره الشرموطه كلو في طيزك يا لبوه اوووووف طيزك جمده أوي يا لبوه انا مش هبطل نيك فيكي يا بنت المتناكه، وهي بتتوجع وتقول اااااااااي اااه أيه ده كلو في طيزي اححححححححححح مش ادره نكني اااااه اوووووف زوبرك يجنن يا حبيبي دخلو كلو في طيزي اااي ااااااه كمان ااااااه نكني بالراحه يا حبيبي زوبرك كبير اوي بالراحه اااااه يا طيزي اااي ااااااه ااااااااه ااااااااه ااااااااه ااااااااه ااااااااه ااااااااه ااااااااه كمان نييييك في طيزي اححححححححححح طيزي عوزه لبن زبك يا ياقوت،
رحت حاضنها وحاشر زوبري كلو جوه طيزها ونزلت لبني في طيزها وطلعت زبي ونزلت نضفت زبي ببقها واستحمينا وخرجنا اكلنا واعدنا نتكلم لقيتها بتقولي ،
_تعرف يا ياقوت انت زوبرك ده كنز انتا مش عارف قيمته
_عارف طبعا يا سلوي هو مش كيفك ولا ايه
_ههههههه طبعا بس انا بتكلم جد تعرف اني ممكن اخليك تحقق كل الي نفسك فيه بس بزوبرك ده ، طب انتا تعرف ان اغلب الستات الي في مستوايا الاجتماعي لما بيجو يعدو عندي في السنتر بتبقي مشكلتهم انهم رجالتهم مش بينامو معاهم
_ايه يا سعاد وانتي عوزاني انام مع كل الستات دي صحتي يا حبيبتي انا لقيها في الشارع
_طيب جرب وانا مسئوله عن الغزاء بتاعك كلو علي حسابي والشقه دي هشتريهالك زي ما وعدتك وهظبطلك اول زبونه وملكش دعوه
_سلوي يا حبيبتي هي الساعه كام دلوقتي
_وحده ونص يا حبيبي ليه
_اصل شكل ميعاد نومك عدي وشكلك بتخ...... أيه قلتي الساعه وحده ونص ينهار ابيض وتلفوني مقفول انا اتاخرت خالص
_طب ما تبات معايا يا ياقوت متسبنيش لوحدي النهرده
_اهو النهرده بالزات مينفعش ابات بكره هجيلك ونبات مع بعض بس يلا قومي لبسيني عشان انزل .
وفعلا نزلت من الشقه وقفلت علي سلوي بالمفتاح ونزلت ركبت تكس وطلعت علي بيت هدير ،، اه هدير انتو نسيتو انها جت ولا أيه وطبعا رجعه مشتاقه وانا سلوي حلبتني لو حست بحاجه هدير هتعملي مناحه يلا بقي ليله تفوت ..