ا
ابيقور
زائر
اهلا انا لورين عندي ٢٢ سنه حاليا (وصف لنفسي علشان تتخيلوني.... بيضا وعيون عسلي وشعري طويل وناعم واسود... وزني ٦٠ و صدي اكبر من المتوسط و طيزي كمان)
كنت عايشه في كندا وانا **** وبعد وفاة امي جيت مصر علشان اعيش مع تيتا انا واختي لان بابا بيسافر كتير لانه جراح وكدا
القصه بدأت لما جيت مصر ودخلت مدرسه هنا وكان مدير المدرسة بيحبني اوي ودايما يكرمني و كان يذاكر معايا ويسال المدرسين عليا ويشوف مستواي الدراسي ولما كنت ف ٣ اعدادي كنا قريبين من بعض جدا كانه صاحبي لان معنديش أصحاب اوي بسبب غيرتهم من معامله المدير ليا
وعلاقتي باختي مش قويه فا كنت قريبه منه جدا
وكنت بروح اقعد معاه في المكتب احكي له يومي وكدا واتكلم معاه واللعب معاه واهزر وكدا
ولما بقيت في ثانوي قرب لي اكتر وبقا يفضفض لي لو عنده مشاكل وبقيت اساعده في مكتبه وكدا وكان ساعات يبقا زهقان فا يقفل الاوضه علينا واعمل له قهوة ويقعد يتكلم معايا
في يوم من الايام كنت عامله مشكله في البيت واختي عاقبني فا اخدت مني الفون
وروحت للمدير وكنت بنادي له بيني وبينه بودي هو اسمه عبدالرحمن
فا يومها روحت له وقلت له : بودي عايزه اقعد علي الكمبيوتر بتاعك افتج الفيس شويه اختي واخده مني الفون
رد عليا:انا مش فاضي دلوقتي عندي شغل كتير ومش هينفع اقوم من ع المكتب
انا:علشان خاطري هقعد شويه بس.... قوم اقعد علي الكرسي التاني وهجيب لك الورق
هو:لورين قلت لك مش فاضي مشغول ومش هعرف اقوم
وقتها انا بسكت وببص في الارض وهبتدي اعيط
راح باصص لي وواخد نفس : طب تعالي اقعدي علي رجلي ومتعطلنيش يا لورين
انا جريت وكنت فرحانه وقعدت علي رجله وفتحت الفيس بتاعي
وقتها كنت لابسه يونيفورم المدرسه وكان بلوزه فوقها بلوفر واسكيرت وتحتها بنطلون
وكان عمال يمرجحني بالكرسي يمين وشمال ولقيت نفسي في حجره مش علي رجله بس مكنش في دماغي حاجه ساعتها
بعدين حسيت بحاجه غريبه بتلمس البنطلون من تحت وهو عمال يمرجح نفسي بالكرسي يمين وشمال الحاجه دي بتحك فيا ساعتها حسيت احساس غريب اول مره احسه وقعدت اتجاهل الاحساس دا واركز في الكمبيوتر لغايه ما مستحملش وطلع مني صوت نفس بصوت
سألني :كويسه
قلت له :اه... ايه دا الساعه اتاخرت لازم اروح الفصل وجريت فتحت الباب ومشيت
وفضلت افكر ايه الاحساس دا وايه الحصل بس محطتش في دماغي ومشيت
وعدت الايام وبقيت في ٢ ثانوي وكان وقتها جسمي رشيق وبعترف اني كنت فلات ومكنتش كيرفي نهائي بس ملامحي كانت حلوه
وكنت في يوم في الفصل وسمعت البنات بيتكلموا مع بعض وبيقارنوا صدرهم بصدر بعض وحاجات هزار بنات كدا يعني
فا جيت ادخل في الكلام معاهم جات بنت بتكرهني اسمها حلا راحت قفشت صدري وكان صغير وقالت : انت ممتكلميش ببزك النونو دا يا فلات
البنات كلها ضحكت عليا حتي كان في ولاد في الفصل سمعوا وضحكوا عليا
فا انهرت عياط وجريت علي مهربي الوحيد مستر عبدالرحمن
دخلت عليه لعيط
هو:مالك يالورين حد ضربك
انا:لا يا عم
هو :امال مالك اهدي كدا واحكي لي
انا:هات حلا دلوقتي واطردها علشان بتخلي البنات تضحك عليا
هو:ازاي يعني
انا:قفشتني من هنا وقالت لي بزك نونو يا فلات يا بودي... اطردها فورا لو بتحبني
هو : بس انا شايف ان كلامها مش كذب يا لورين
انا:هو انت كمان معاها
هو :لا معاكي... بس حلا صدرها اكبر منك
انا ومنهاره عياط:يعني اعمل ايه مهي خلفه ****
هو:لالالا حلا بتخم
انا :ازاي يعني
هو:اصلها صغيره علي ان يكون عندها بالحجم دا
انا:طب ازاي عملتها
هو:يبقا هي بتعمل التمارين
انا:تمارين ايه
هو:حاجات كدا للكبار فكك
انا رجعت اعيط تاني:انا كبيره قولي
هو:خلاص خلاص اهدي.... في تمارين ومساج بيتعمل بيكبر الصدر
انا:بجد
هو: اه... بس بيبقا محتاج حد خبير ويكون فاهم يعملها لك
انا بمنتهي السذاجخ والتسرع:طب ما نجرب
هو:لا مش هينفع
انا :لو بتحبني وابتديت ارجع اعيط
هو :خلاص خلاص هحاول اتعلمها علشانك ونجربها بس اديني وقت (طبعا هو مكنش محتاج وقت بس كان عمال يشوقني)
انا : شكرا يا بودي وبوسته من خده وقعدت معاه شويه ومشيت
وكنت كل يوم اعدي عليه اسأله ها اتعلمت ها خلصت وكان يقولي لا وانا مكنتش عارفه اساعد نفسي علشان فوني مع اختي
وفي مره لقيته بيقولي اتقنت المساج نامي علي الكنبه وقالي اخله البلوفر
وابتدي يدعك من البلوزه وانا وقتها احس احساس رهيب وان فيا حاجه غلط بس كنت اركز ان عايزه صدري يكبر
بعدها باسبوع قالي لازم تقلعي البلوزه علشان اخد مقاسات واعرف في تقدم ولي لا واعرف اتحكم كويس
وبقيت ببرا تيشيرت او اسمه اسبورتس بكون لابساه علشان بزازي صغيره اصلا
وفضلنا كدا سنه بحالها
وبقيت البس برا Size D وفي مره لقيته بيقول لي
كدا اخر المساج لازم نعلي اللفيل ويبقا اصعب
انا:ازاي
هو:مش مهم كدا حلو
انا :لا عايزه لفيل بعده كمان
هو:بس كدا لازم تقلعي البرا علشان التاثير بتاع المساج
انا توترت حبه وسكت وبعدين قلت له ماشي
وقلعت البرا
لقيته مبحلق فيهم اوي
وعمال يقولي ايه دا ويخبطهم في بعض ويقولي
ايه القشطه دي
حلماتك ورديه ويمسكهم ويشد بزازي منهم وفضلت اتاووه بصوت مكتوم
ولقيته بيلحسهم
فا بقول له بتعمل ايه قالي تبع المساج فا سكت
وفضل يلحس ومص فيهم وانا بهيج منه مش قادره وبعدين سابني وقالي خلصنا يومها من ناري جريت جبتهم في الحمام عنجه وكنت فاهمه وقتها كل حاجه
وفضلنا كدا فتره لحد ما جه في مره قالي بتريقه جسمك مبقاش متناسق
سالته ازاي يعني
رد عليا اصل بزازك كبرت ومن ورا مفيش يا لورين
فا طبعا اول حاجه جات في بالي
طب ودا ليه مساج
رد عليا ايوه
قلت له ومستني ايه
وكان بيفضل يقفش في بزازي وطيزي كل يوم حرفيا
وقالي اليكبر طيزك بسرعه حاجه كدا يا لورين بس معرفش هتعملي ايه
سالته ايه يعني يا بودي
قالي خرم طيزك تلعبي فيه وتكبريه فا طيزك تتفرش وتكبر
وقتها قلت له ابه القرف دا انت بتقول ايه ومشيت وسبته
يومها وانا في البيت فضلت افكر هو بيكذب ولي كلامه صح
يعني ادخل خيار زي بتوع الافلام والفضول اخدني اجرب
بس مكنتش عارفه ادخل حاجه فيا
ساعتها ابتديت ابحث وكدا ولقيت واحده اجنبيه علي التوتير بتعلم خطوات فتح الطيز وان الاول نعمل بحاجات صغيره وكدا
وابتديت اعمل زيها واحط فرشه السنان وبعدين اقلام سبوره وادخل واطلع واسيبها في طيزي وانام بيها والبس كلوتات ضيقه علشان الحاجه الحطاها متطلعش
وجه اليوم بقا الموعود يوم الاثاره
كان قبل حفله نجاح ٢ ثانوي عندي
و روحت له علشان كان قايل لي اجي له
ووقتها اوا ما دخلت
اقفلي الباب
حاضر يا بودي
يلا علشان نعمل مساج
انا:النهارده
هو:ايوه
ماشي
وجري عليا وقفش فيا وقلعني هو وراح راميني علي الكنبه وراح مقلعني البلوزه وشد البرا لفوق وفضل ويمص ويلحس بلسانه ويعض جامد
وانا براحه مش قادره اهدي شويه
وهو اسكتي انت اهدي
وكنت هجت جامد اوي منه
وكنت متعوده يخلص مساج بزازي الف يعمل لي مساج طيزي
لقيته وانا علي ضهري رفع رجلي وقالي امسكي
وفضل يقفش ويضرب ويدعك كسي من الكلوت وانا هيجانه وعماله ابل كلوتي ومش قادره
وعمال يضرب طيزي ويشدهم لبرا فا يحشر الكلوت بين طيزي ويضرب جامد
ولقيته طلع زبره وبيقولي زي ما بعمل لك مساج بكبر لك بزك وطيزك عايز انا كمان مساج وقتها كان هيجني جامد مستحملتش وروحت لاحسه زبه
قالي ايه دا
راح ماسك دماغي من شعري وحشره كله في بؤي وحسيت ان زبه دخل زوري ووصل لمعدتي
وفضل ينيك بؤ بزبه كدا لحد ما جابهم في بؤي وقالي اوعي تتفي ابلعي يا كلبه
وانا باصه له لفوق روحت عامله براسي نعم وبلعت
راح راميني عاي الكنبه ورافع رجلي ورجع يقفش لي في طيزي ويقلعني الكلوت وانا سخنه علي الاخر مش حاسه
ولقيت حاجه بتدخل طيزي بفتح عيني لقيته بيدهل صوابعه في طيزي
وليقته بيضحك ايه دا الكلبه طلعت بتنيك طيزها
فا اتحرجت وسكت لقيت بيقولي انطقي وقولي انك كلبه وبتعملي كدا
وراح رازع كمان صوبع في طيزي وانا اامممم وكاتمه
راح مدخل كمان واحد جامد قلت له و**** كلبه وبنيك نفسي في طيزي لقيته قالي وانا بحبك يا كلبه بودي وخرج ايده وراح راشق زبه غي طيزي وعايزه اقول لكم كان روحي طلعت ساعتها
وفضلت فاتححه بؤي وعيني لفوق وراح مطلع زبه ورزع تاني وفضل يرزع فيا وانا رافع رجلي كدا
راح نايم فوقي وضاخط بجسمه علي رجلي وعمال يرزع فيا
وبقول له خلا يا بودي
قالي سيبي زبي يصقف علي طيزك
وبعدين قلبني وضعيه الكلبه ووقف فوقي وفضل يرزع وطحني تحته لحد ما جابها اخيرا في طيزي
وانا مبقتش حاسه برجلي بجد مش عارفه اتحرك من وضعيه الكلب
لقيته بيقولي يخربيت جمال طيزك ورزعه فيا تاني وفضل بنيك فيا للمره التانيه واتاخر جامد المره دي بتاع ربع ساعه وجابها تاني
وقتها نمت علي الارض مبقتش حاسه بحاجه غير كان في نار في طيزي بركان فيها
راح مقومني ودخلني حمام مكتبه وقالي خدي دوش
انا قلت له مش قادره فا حماني ونضفني مكان لبنه ونضف خرمي من اللبن ولقيته عمال يحط صوابعه في خرم طيزي ويشد خرمي يشوف وسع اد ايه
وانا واقف مدياه ضهري مش حاسه بنفسي لقيته دخل زبه تاني ورفع رجلي ووقفني علي رجل وفضل شغال نيك كدا كتير جدا لدرجه اني كان هيغمي عليا وجسمي ساب فا وقف ومكنش جابهم
وحماني ولبست وركبني العربيه وروحني البيت وقبل ما انزل من عربيته قالي افتحي بؤك
فا استغربت قولت له عايز مني ايه تاني
بقيته بيقول لي اسمعي كلامي وشدني من شعري فا فتحت بؤي
راح حاطت الكلوت بتاعي في بؤي
ومكنتش حاسه خالص اني مش لابساه
وقالي اوعي تطلعيه اطلعي بيه البيت كدا
وقالي لي اتديري ونزلي البنطلون
فا بصيت له كدا الهو انت بتقول ايه احنا تحت البيت
قالي متخافيش اسمعي الكلام بقول لك
فا لفيت بجنبي ونزلت البنطلون شويه لقيته حط كورتين بنج في طيزي وقالي اوعي تطلعيهم من طيزك لحد بكرا وراح ضاربني بالقلم وقالي سامعه يا كلبه بودي
عملت براسي اه
قالي اجري انزلي فا نزلت
انتظروا الجزء التاني......
اسفه لو اتاخرت بس حماسي لتكمله القصه قليل لان مفيش تفاعل ومنت مشغوله شويه
وردا علي اسئلو اغلبكم ان القصه دي حقيقيه ولي لا ....فا ايوه حقيقية يا جماعه وانا لورين بحكيها
الجزء الثاني
نرجع لقصتنا
وصلنا ان مستر بودي خلاني احط الكلوت في بؤي و حط كرتين في طيزي وقالي مخرجهمش من طيزي لحد بكرا لما اجي له ونزلت من العربيه
انا وقتها نزلت والكلوت في بؤي طعمه عرق وافرازات كسي وكنت بحاول اقفل بؤي كويس علشان محدش يكون موجود ياخد باله وخايفه اطلعه من بؤي حد يشوفه وبعدين دخلت بوابه العماره لقيت عم جمال البواب واقف في وشي وانا سانده علي الحيط مش قادره امشي وهو فكر اني وقعت ولقيته بيقول خير يا ست البنات مالك ....ولقيته بينده علي مراته يا ام محمود تعالي
انا مش عارفه اقول له لا علشان الكلوت ال في بؤي و مش عارفه اعمل ايه عماله اطلع علي السلم بسرعه بس مش قادره انا كنت حاسه ان طيزي مقسومه 2 وحاسه بنبضات في خرم طيزي ووجع جامد وبحاول اطلع
لقيت ام محمود جايه تسندني بسرعه وتقولي انت كويسه يا لورين
وراحت باصه عليا كدا واخدت بالها اني مش عارفه امشي
ولقيتها بتقولي لورين اوعي يكون ال في بالي
انا وقتها قلت دي واحده ست واكيد جربت مع جوزها وعارفه احساس اول مره وعرفت من شكلي وكنت لسه هعيط
لقيتها بتقول انت ازاي مش عامله حساب دورتك
فاا استغربت كدا وقلت كويس انها عبيطه وفكرتني عندي البيرود وان بطني واجعاني وكدا وتعبانه منها
فا فضلت ساكته وهي عماله تقولي علي مهلك يا حبيبتي وطلعتني ودخلتني البيت
انا اول ما دخلت جريت علي الحمام بتاع الضيوف لانه جنب باب الشقه بالظبط روحت مطلعه الكلوت من بؤي ومطلعه الكور من طيزي
وقتها اختي جات تشوف في ايه وسمعت ام محمود بتكلمها واختي ادت لها فلوس ونزلت
المهم طلعت لقيت اختي مستنياني بتقولي
لورين انت كويسه
قلت لها ايوه
هي :امال مش عارفه تطلعي السلم ليه اتكسحتي
انا : لا تعبانه شويه بس
ولقيتها فضلت تتريق عليا كتير وتزعق فيا فا سبتها ودخلت اوضتي اترميت علي السرير ونمت ساعتها وي الميته
وبعدها بفتح عيني وسامعه صوت خبط جامد ع الباب
لورين انت كويسه .....لورين افتحي الباب
فا جريت علي الباب ايوه ياتيتا وفتحت لها
تيتا : بقا كدا تيجي امبارح متاخر كدا ومكناش عارفين انت فين يا لورين نفرض كنت متي ولي حصل لك حاجه اقول لابوكي انا ايه
انا: انا اسفه يا تيتا و**** غصب عني الوقت سرقني مش هتتكرر تاني اوعدك
تيتا : ماشي يا بنتي ولا يهمك انا بس قلقت عليكي لما جيتي اختفيتي كدا من غير اكل ولا شرب من امبارح
انا: كنت تعبانه يا تيتا وجيت نمت
تيتا: طب يلا قومي اجهزي عبال ما اعمل لك الفطار
انا: فطار !!!....الساعه كام يا تيتا
تيتا : 6 الصبح يا حبيبتي
انا : ايه وسرحت شويه عماله افتكر الحصل امبارح واقول لنفسي اعمل ايه وافتكر نيكه امبارح وازاي هروح المدرسه تاني بعد كدا
تيتا:لورين انت يا بنتي .....لورين مالك
انا : معلش يا تيتا بطني وجعاني شويه ومش هعرف انزل المدرسه
تيتا : ايوه اختك قالت لي .... طب اجيب لك فوطه دافيه و اعمل لك نعناع سخن وشويه سندوتشات ونامي استريحي
انا : ماشي يا تيتا
وراحت عملت لي الحاجات وانا عماله افتكر كل الحصل دا وعايزه اعيط وماسكه نفسي علشان تيتا متشكش
واكلت وخلصت وتيتا بتقولي قومي بقا غيري هدوم المدرسه ال من امبارح دي علشان اغسلها لك واختاري هتروحي بايه الحفله الاسبوع الجاي
فا بغير هدومي وكانت تيتا موجوده معايا في الاوضه عادي
فا جيت اقلع البنطلون افتكرت ان الكلوت مش لابساه
تيتا :لورين انت مش لابسه حاجه تحت ليه
انا : لا كنت لابسه بس قلعتها لما جيت علشان لقيت ان نوع البانتي دا بيزهقني فا قلعته
تيتا بصت لي بصه كدا وقالت ماشي ابقي خدي اختك وانزلوا هاتوا من المش بيزهقك وسابتني انام
انا فضلت قاعده افكر وسرحانه في الحصل وازاي هروح المدرسه تاني
وهو المدير عمل كدا ليه هو كان مخطط لي من زمان
بس انا الغبيه كنت سايبه له نفسي ومش بفكر اني احط حدود بينا
هو ممكن يكون بيحبني طيب وعايز يتجوزني
بس دا هو متجوز وكدا هخرب بيته
طب هو هيكررها تاني دا لسه فاضل ترم وسنه
ولو قلت لهم عايزه انقل من المدرسه هيسالوا عن السبب
اقول لهم ايه
وبعدين افتكرت نفسي امبارح وانا بتناك واحساس المتعه الاليمه
وعماله افتكر مشاهد من الحصل وازاي المدير كان فاشخني نيك في المكتب والحمام
وافتكرته لما قالي يخربيت حالوه طيزك وناكني تاني
وسخنت ولقيت ايدي رايحه علي كسي من البنطلون وعماله احك وافرك براحه وبعدين سخنت اكتر
ونزلت البنطلون وفضلت اللعب في كسي لحد ما وصلت لنشوتي وهديت ونمت
وصحيت يومها العصر كملت يومي عادي ونمت تاني بليل
تاني يوم
تيتا بتخبط علي الباب : انا زهقت منكم ومن الخصله الزفت دي افتحوا الباب
حاضر يا تيتا اسفه وفتحت لها وطلعت فطرت ودخلت اوضتي اغير هدومي وانا بغير ادام مرايتي حسيت بانوثتي واد ايه انا جميله وجسمي حلو اوي ويهيج
واديرت وفتحت طيزي ابص علي خرمي ووقتها افتكرت الكور
وفضلت اسال نفسي اعمل ايه لو سالني عنهم طيب
اقول له خرجتهم واروح ابهدله طيب واهاجمه
بس دا مكتبه كله كاميرات ممكن يفضحني ويقول اني الكنت بجي له راضيه يقفش لي وكدا
فا قلت انا احطهم تاني في طيزي واروح وخلاص
طلعت الكورتين وجيت احطهم لقيت مصيبه
خرمي مش راضي يدخلهم خالص
فضلت اضغط عليهم بقوتي ادخلهم مفيش فايده
وفضلت اسال نفسي ازاي دخلهم في طيزي ودخل زبه في طيزي
طالما خرمي صغير كدا
ولقيت تيتا بتستعجلني علشان متاخرش فا رميت الكور في الدولاب تاني وكملت لبس وروحت نزلت ركبت مع اختي ووصلتني
وصلت المدرسه وكنت متعوده اروح له قبل الطابوره فا مروحتلوش وفضلت قاعده في الجنينه مستنيه الطابور
والجرس رن الكل اتلم علشان الطابور وانا عيني علي مبني الاداره علشان اشوفه لو نزل وكنت واقفه في اخر الطابور علشان لو نزل ميشوفنيش
ولقيت نفس بيقرب مني من ورا
بلف بقيته هو
فا اتخضيت
هو: ايه شوفتي عفريت
انا : لا ابدا بس ماخدتش بالي من حضرتك
هو : قولتي لي ....طب عايزك بعد التانيه
انا : حاضر
وطلعت الفصل طول الحصه عماله افكر هيعمل ايه هيعمل ايه وساكته ومش مركزه
وخلصت التانيه
وقومت اروح له وانا امشي خطوتين واقف اقول ارجع تاني وبعدين اخاف
في الاخر قلت اروح له اتكلم معاه بعقل والم المشكله
روحت له ودخلت قالي كالعاده
هو: اقفلي الباب
انا: حاضر
ووقفت ادامه كدا
وهو قاعد علي المكتب وباصص لي بكل برود
لقيته بيقولي ليا حاجتين جواكي عايزهم نسيتي تديهم لي
انا: وقفت ادامه وسكت كدا
هو : لو مكسوفه ادخلي جوا الحمام طلعيهم
انا ساكته وباصه في الارض
هو : انا لو قمت هطلعهم بنفسي
انا : انا اسفه بس انا غلطت وغصب عني طلعتهم لاني مش هسيبهم جوايا يومين ومجتش امبارح علشان تعبت
وابتديت اعيط له
هو قام جري عليا : ولا يهمك بس متعيطيش وحضني
وقتها حسيت براحه كبيره كاني في امان
ولقيته بيقولي : عادي ميهمكيش طلعوا ندخلوهم تاني
وقتها انا فضلت ساكته في حضنه ومش عارفه اعمل ايه
قلت له ممكن اتكلم معاك قالي اتفضلي
قلت له الحصل اول امبارح غلط ووجعني اوي والمفروض ميحصلش بينا
سكت كدا وقال : مش هيتكرر تاني بس لازم اعاقبك النهارده علي غيابك امبارح وانك مرجعتيش كوري
وهتكون دي اخر مره وهنرجع اصحاب تاني
وقتها انا ما صدقت نفسي الهو الدنيا اتحلت بسهوله اهو
وقلت له ماشي موافقه
راح باصص لي وضحك وقالي يلا مساج
قلت له يلا مساج
وقلعت هدومي ونمت علي الكنبه وقالي رايحه فين انت بتتعاقبي يا لورين
تعالي انت اعملي لي مساج
وكان قاعد علي كرسي المكتب وروحت له قال لي انزل نزلت علي ركبي
قالي يلا
فا بصيت له كدا : الهو اقلع البنطلون طيب
بص لي لي يلا يا لورين بسرعه
فا فتحت له الحزام والزرار وشديد البطلون لتحت لقيت زبه طلع في وشي كانه كان محبوس في قفس
فا بصيت له قالي حضنك وبزازك الملبن هيجوني يا كلبه بودي
يلا اشتغيلي مساج
فا ابتديت بايدي ادعك زبه
لقيته بيقولي ادخلي جوا المكتب علشان كان عايز يعدل الكرسي ويخلص ورق وانا بعمل له مساج
فا دخلت تحت المكتب
قالي شغيلي لسانك بقا
ابتديت الحس بيوضه وامصها وادخلها جوا بؤي اوالحسها بلساني
فا بصلي كدا يخربيتك من اول يوم اخدتي خبره كدا
فا ضحكت ولقتني بضحك بشرمطه
وابتديت اطلع بلساني علي زبه وروحت واخداه في بؤي والحس الراس وامصمص كانها مصاصه
وكان طعم زبه حلو مش عارفه عجبني وكنت مستلزه بيه
ودخلت زبه في بؤي وفضلت ازق علشان ادخله كله بس مش عارفه
كانه تحدي مع نفسي احشر زبه في بؤي كله
فا لقيته حط ايده علي راسي وبيزق معايا يساعدني
ويسبني كدا فا اتخنق يخرج زبه من بؤي واخد نفسي يقوم راجع حاشره في زوري تاني كانه كان بينك خرمي
وقتها انا كنت اتجننت خالص
لقيته شدني من تحت ووقفني بيقرب وشه وبيحط شفته في شفتي وباسني
انا جسمي اتكهرب وابتديت اهز جسمي واحك زبه في جسمي
وفضل يبوس وبقيت استجيب معاه وراح نازل عض وبوس في رقبني ونزل علي صدري
قفش بز بايد والتاني عمال يرضع منه كانه *** صغير ميت من الجوع
وعمال مقطع حلماتي بوس وعضعضه وضرب عليهم وانا جسمي عمال يسيب وعمال هو يسحبني في عالم تاني
راح لاففني وبقا ضهري في وشه
وقعد يبوس في رقبتي من الجنب وحط زبه في الكلوت بتاعي وعمال يحكه
وايده علي كسي من ادام عمال يفرك لي فيك
وقتها كنت خلاص روحت عالم تاني عمال يفرك لي كسي و يبوس فيا ويحك زبه في طيزي
اوبقيت مستسلمه وخلاص مستنيه النيكه
راح وقف بوس ولعب وقعد علي الكرسي تاني وبص للمكتب ورجع يشوف الورق
استغرب منه الهو انت بتعمل ايه
مش بتكمل ليه
انا هايجه مش قادره كمل عايزه ارتاح
كل دا في دماغي انا وقتها واقفه ادامه بالكلوت بس وهو علي المكتب
روحت بكل جراه ومش عارفه ازاي
قلت له انت بتعمل ايه
قالي عندي شغل
فا سالته طب وانا
قالي خلصنا كدا عقاب
فا بصيت له واتضايقت وفي نفس الوقت تعبانه
وروحت لفيت الكرسي بتاعه ليا وقعد علي حجره بالكلوت ووشي لوشه وقلت له لا لسه مخلصش عاقبني اكتر
انا حاسه بالذنب
فا رد عليا يعني اعمل ايه انا عاقبتك كدا
فا قلت لك لا كمل
رد يعني اعمل ايه
فا سكت
قالي ما مفيش حاجه اعملها
قلت له انت قلت هتدخ الكورتين فيا تاني بس هما مش هنا
وصدقوني انا مش عارفه انا جبت المحن والشرمطه دي منين وقتها
قالي طب هعمل ايه يعني
قلت له دخل حاجه تانيه
قالي زي ايه يعني
فا روحت قافشه بايدي زبه وقلت له دا
قالي ايه دا
رديت زبك
قالي عيزاه
قلت له اه
قالي لا قوليها
قلت له اخلص بقا
قالي لا قوليها
قلت له دخل زبك بدل الكور
راح زاققني رميني علي الارض وقالي بس كدا
وروحت فنست له وضعيه الكلب
واستنين يقلعني الكلوت
ولقيت هجم علي طيزي وقطع الكلوت من عند خرمي وقعد يحك زبه ويضرب طيزي
وانا عماله اقول اااااه امممم يلا
واحرك طيزي عليه علشان يحس بيا بقا ويطفيني
وراح حط راس زبه في طيزي انا مستنتس روحت راجعه بطيزي عليه راشقاه كله فيا
هو: يا كلبتي انت هايجه اوي كدا
انا : مش قادره ارحمني بزبك
هو : تعالي وراح مساكني من ايدي في وضع الكلبه وفضل يرزع فيا وبزازاي عماله ترجرج وتصقف و طيزي لما بتخبط فيه بتصقف وبضانه الكبيره لما تخبط في كسي بتصقف
وكنت حاسه اني نجمه والجمهور بيصقفوا لي
راح سايب ايدي ورفع طيزي لفوق اكتر وخلي راسي للارض وحط رجله علي وشي ودخل زبه تاني مره واحده فا رجع لي احساس اني مقسومه اتنين تاني
بعدين شال رجله وقعدني كلبه وسند علي ضهري وزبه في طيزي وقافش بايد بزازي والايد التانيه علي كسي وبيقولي امشي بينا في المكتب
وانا مش قادره اتحرك من النيك
عمال يرزع فيا كان مدق بيدق في عماره يكسرها
فا لقيته يقوم راجع بوسطه لورا ويدق جامد فا اتنطر لادام واتحرك ويقولي يلا كملي لفي
وانا احاول امشي وكل لما اقف يقوم داققني جامد فا اتحرك
ووقفت ادام المرايه ومبقتش قادره وهوعمال يدق جامدا يدق جامد علشان اتحرك وانا خلاص مش قادره روحت واقعه بجسمي علي الارض وزبه طلع من خرمي
ساعتها سمعت صوت خرمي عمال يطلع هوا علشان لما كان بيدقني كان بيدخل هوا فيا
فا من النيك خرمي بيفضل يتفتح ويتقفل ويطلع هوا راح فاتحني بايده وبص علي خرمي قالي لسه محتاج شويه علشان ياخد الهديه الجديده
وراح نايم فوقي وانا علي بطني وهو فوقي راح فاتح رجلي سبعه وفضل ينيك فيا ويطلع زبه برا طيزي ويدخلها ويطلعها ويدخلها
انا دا كله مش عارفه ازاي كل دا ولسه مجابهمش فيا ازاي زبه مستحمل كل دا
راح قالبني الناحيه التانيه علي ضهري ورافع رجلي عليا ونام فوقي وفضي شغال نيك في خرمي
وبعدين لقيته بيسرعه النيك اوي فا عرفت انه هيجيبهم
قالي في طيزك خدي بالهنا والشفا
وحسيت وقتها باحساس سخن كدا جوايا
لبنه كان سخن وفضلت مرميه علي الارض وفرحانه ومستمتعه وعماله ابص لنفسي في المرايه طول النيكه وفرحانه
هو قام فتح درج المكتب ولقيته بيقولي غمضي عينك جايب لك هديه
فا غمضت عيني وبضحك
فا لقيت حاجه دخله في طيزي فكرتها زبه بس كانت ساقعه اوي وبعدين قالي فتحي فا ببص لقيته واقف وفي حاجه في طيزي فا لفيت ابص في المرايه لقيته جايب لي لعبه
بتكون سداده كدا اسمها بلاج وعليها قلب من برا كدا
قالي واكله حته من طيزك فا قلت له شكرا وقمت وقفت
وقعدت شربت عصير وفوقت ببص في الساعه لقيتها 12
قمت قلت له يخرابي المدرسين
ومش هعرف اطلع بعرقي كدا ولو استحميت هيبان
قال لي متقلقيش هقول لهم ان ولي امرك جه اخدك وهروحك
فا قلت له طيب هستحمي بقا
قال لي لا هروحك كدا
قلت له ازاي كدا يعني
قالي لو دخلتي استحميتي هيبان ولو نزلتي للادراه تحت هياخدوا بالهم وكمان عايزك تفضلي كدا علشان تحسي باحساس انك مراتي وكلبه بودي لوقت
فا سمعت كلمه مراتي دي اتسحرت
وقلت له ماشي يا روحي بسهوكه كدا
ولبست ونزلت اجري علي عربيته
فا مشي بيا ولقيته بيقول يلا فا قلت له يلا ايه دا مش البيت يا بودي
قالي انزلي بس هفهمك كل حاجه
انتظروا الجزء التالت
ياريت الناس تشجعني و تصبر عليا علشان مش فاضيه الفتره دي فا بخلق وقت علي اد ما اقدر لكم
رجعت اكمل لكم قصتي من تاني
الجزء التالت
كنا وصلنا انه راح يوصلني بعربيته ولقيته موديني مكان غير بيتي وبيقولي انزل
هو: انزلي بس بقول لك
انا : بس دا مش بيتي
هو : ايوه انا عارف بس هنطلع نجيب حاجه من فوق واننزل علي طول نروح نوصلك
انا: طب هستناك هنا
هو : مش هينفع اسيبك لوحدك يا لورين
فا نزلت معاه وطلعنا البرج وجينا نركب الاسانسير لقيناه عطلان
فا طلعنا علي السلم للدور ال 6 وهو قالي اطلع ادامه
وانا مكنتش قادره من النيكه الكنت لسه مخلصاها فا مش عارفه اطلع السلم راح شايلني علي كتفه وطيزي كانت ادام وراسي لورا
وكان عمال يحسس علي طيزي طول ما احنا طالعين ووصلنا الدور ال اخيرا
خبط علي الباب وفي راجل فتح كان قمحاوي شويه كدا وطويل وعريض وتخين شويه
وكان لابس روب رجالي صوف وقال لنا نتفضل ندخل وقعدنا في الرسيبشن
وراح داخل جاب لبودي كرتونه كدا وصمم اننا نقعد ويجيب حاجه نشربها
وقعد معانا يشرب العصير
وكان بيتكلم مع بودي راح ساله
محمد: امال مين العروسه
بودي : دي لورين
محمد: الحكيت لي عليها ؟
بودي: ايوه هي دي
محمد : بس دي قمر يا اخي دا انت **** بيحبك
انا وقتها دماغي رايحه جايه هو قصه ايه دا وهو حاكي له ايه
ولقيت محمد صاحب بودي قام وقعد جنبي ومسك كف ايدي وبص في عيني وقعد يحرك لي شعري ومسك كف ايدي وحطه علي زبه ولقيته واقف
فا اتخضيت منه وساعاتها عرفت ان بودي قايل له كل حاجه
انا : انت بتعمل ايه يا حيوان وضربته بالقلم
محمد : ايه دا يا عبدو انت جايبها تهيني في بيتي ولي ايه ما تلم بناتك شويه
بودي: معلش يا محمد امسحها فيها
ومحمد اتعصب جامد ومشي فا بودي خدني ونزل وهو ماشي بالعربيه عمال يزعق فيا
انا: انت عايزني اسيبه يخليني المس زبه
بودي: تقومي ضرباه يا لورين الراجل كان جايب لك هديه شايفه الكرتونه دي كانت كلها حاجات ليكي
انا: مش عايزه حاجه روحني
وروحني البيت وانا مخنوقه مش طايقه نفسي من الحصل مع محمد وفي نفس الوقت مش عارفه ازعل من بودي
وفضلت افكر فيه طول اليوم وكل لما احس بابلاج الحطها في طيزي افتكره وافتكر النيكه الجامده دي وانخ قالي اني مراته
المهم نمت وصحيت اليوم البعده روحت المدرسه وعديت عليه وانا رايحه
انا: صباح الخير يا بودي
هو ببصه كشريه : صباح النور
انا: ايه مش هتقولي اقفل الباب ولي ايه دا انا عندي اللعاب فا فاضيه
هو: لا مش انا قلت لك ان امبارح اخر مره ؟
انا وقتها مبقتش عارفه افرح ولي ازعل ولي اعترض ولي اقول ايه فا سكت
وبعدين قلت له والمساج ؟
هو : ما كله بيجيب كله يا لورين فا بلاش احسن
فا سكت كدا ومشيت متعصبه واستنين يجي يصالحني مجاش
اليوم البعده معدتش عليه ومعبرنيش
اليوم البعده كمان فا استغربت ايه دا هو نساني ولي ايه
فا قررت اني اخليه بندم وروحت نازله اليوم متمكيجه شويه وفارده شعري ومنزلاه علي وشي ومظبطاه
ولابسه البلوزه من غير بلوفر وفاتحاها ولابسه برا بوش اب
وروحت مكتبه انا لقيته بصي لي تنح لي دقيقتني كانه فقد القدره علي الكلام
هو: نعمين
انا : كنت عايزه اشوفك بس عامل ايه
هو : كتر خيرك انا كويس
اتعصبت تاني ومشيت
وسابني كدا من غير مساج ولا اي حاجه اسبوع
وانا فضل محرومه كل دا .....من واحده متعوده ان كل يوم واحد يلمسها ويقفش لها لمده كبيره
فا كنت بروح كل يوم جسمي واكلني فيا حاجه غلط
جسمي كله نار وعايز ينطفي وكنت بحاول اصرف نفسي بس اني اعمل لوحدي مختلفه تماما عن ان حد يلمسك ويلحس لك
فا كنت بدخل اخد دوش بارد علشان ناري تهدي شويه بس مفيش فايده شويه واولع نار تاني
وجه يوم الحفله وكنت مجهزه هدوم الحفله
كنت لابسه فستنان بلو فوق الركبه وضيق و هيلز و مزله شعري علي جنبي وبزازي مشدوده في الدريس ومرفوعه
كان اليشوفني يقول عليا واحده عندها 28 سنه
وروحت يومها المدرسه ولبسوني الوشاح لاني كنت ال 8 في الترم الاول
وطول ما انا قاعده عيني علي بودي مش مفارقاه وعماله افتكر النيكه وجسمي ياكلني
ولقيته جاله مكالمه وراح مكتبه فا جريت وراه
دخلت عليه شاور لي اقعد عبال ما يخلص تلفون
هو: خير يا لورين انت مش تحت ليه
انا: هو انا موحشتكش؟
هو : ازاي يعني
انا: احنا كنا متفقين علي المساج وقفت كل حاجه ليه
هو: ما انت زي ما شايفه بعمل ك مساج ومش بنعرف نتحم بنفسنا وبنغلط
انا : بس انا عايزه المساج
هو: حتي لو هنغلط بعدها ؟
انا : ايوه حتي لو هنغلط بعدها
هو : لا لا مش هقدر انا اتفقت معاكي
انا وقتها مكنتش قادره يا جماعه فا جريت عليه ونزلت علي ركبي وقلت له علشان خاطري لو انا عزيزه عليك اعمل فيا ال انت عايزه انا عايزه مساج
وابتديت اعيطه
هو : بس بردو انت مزعلاني ومصالحتنيش
انا: من ايه بس
هو : محمد الضربتيه يا لورين
انا : هعتذره له
هو: طب يلا
انا سكت كدا الهو ايه ال طب يلا .....والحفله والتكريم وانا
بس صمم اني اروح اعتذر لصاحبه ورحنا له
وفتح لنا الباب ولقيته بلم كدا وانصدم من شكلي ال كنت فيه وقال
محمد: ايه دا يا عبدو انت جايبها تهيني تاني ولي ايه
بودي: لالا انا جايبها تعتذر لك
محمد: وانا اصرف اعتذارها فين بقا والقلم ال خدته امبارح دا
بودي: ياعم محمد شوف اليرضيك
محمد: انا راده لها واهينها زي ما هانتني
فا لقيت بودي باصص لي ...... فا قلت له ايه دا انا قلت لك هعتذر له وخلاص
محمد: شوفت بقا يا عبدو جاي تهني تاني
بودي بصي لي : احنا متفقناش علي كدا وزعق فيا ومترفعيش صوتك وانا موجود
فا بصيت في الارض وقلت له اسف ال تشوفه انا هعمله
فا بودي قال له خد حقك يا محمد مني انا ورد لي القلم
محمد : لا يا عبدو هي الهانتني وانت عارف ان القلم دا زي شرف الراجل فا لازم اهينها
بودي: يعني عايز ايه
محمد: هرد لها القلم بس علي التوتا
انا وقتها فهمت انه يقص علي طيزي وبصيت لبودي الهو ايه دا
فا اتكلم معايا ان محمد شريكه في المدرسه وحدش مهم جدا ومش هينفع انه يزعله ولازم يرضيه وقالي اوافق
المهم بعد ضغط عليا وافقت
ونده علي محمد
ووقفت بضهري ادامه برفع الدريس الضيق دا وانكشفت طيزي وكانها انفجرت بحجمها وجمالها الراجل تنح شويه
وكنت لابسه بانتي سترينج فا كل طيزي باينه راح محمد قعد علي الكنبه وقالي اجي انام علي رجله ببطني
زي ما بنعمل في ******* لما نعاقبهم
فا بكل خجل سمعت الكلام ووطيت ونمت علي رجله ببطني
لقيته بيقفش في طيزي ويقولي لا سيبي نفسك كدا انت قافشه طيزك ليه
فا حاولت ارخي جسمي شويه بس كان غصب عني جسمي قافش من الاحراج
فا لما رخيت نفسي البلاج بانت في طيزي ولقيته بيقولي ايه دا يا حلاوه يا حلاوه
ولقيته بيحاول يشدها يخرجها فا جيت اقوم واقاوم راح ضغط علي راسي وقالي متتحركيش
وابتدي يخرج في البلاج وراح مطلعها مني طيزي وحاطتها ادامي وبيقولي افتحي بؤك فا فتحت بؤي ومصيت البلاج بتاعه بودي
وراح ماسك البلاج دخلها طيزي تاني وطلعها ودخلها وابتدي ينيكني بالبلاج وانا ابتديت اهيج وابتديت اطلع اهات مكتوبه وافتح رجلي وارخي جسمي اكتر
وفجاه لقيت بودي في وشي بزبه وراح شادد مناخيري لفوق فا بؤي اتفتح وراح حاطت زبه في بؤي
وبقا محمد بيلعب في خرمي و بودي بمص له
وشويه ودخلت بقا في مود المحن بقا وبقيت عماله امص لبودي وابلع زبه في زوري وادخله كله
ومحمد قلعني البانتي وبيلعب في كسي من تحت وانا لسه علي رجله وكيزي في وشه بيدخل ويطلع البلاج
بعدين بودي راح مقومني وخلاني اوطي ووشي للكنبه ال عليها محمد وراح فاتح خرمي ودخل زبه كله فيا مره وحده فا صوت راح حاطت ايدي علي بؤي ومحمد ضربني بالقلم وقالي هششش هتفضحينا يا شرموطه
وكان بالروب بتاعه فا فك الرباط وطلع زبه وكان زبه اكبر من زب المدير واتخن واسود وريحته وحشه ومليان شعر
وراح لامم لي شعري في ايده ومسك راسي وهو قاعد ووجها لزبه علشان امصها
بصراحه كان زبه مقرف جدا يومت من القرف
بس كنت وقتها هيجانه ومش حاسه بحاجه وخالص وعماله امصله زبه وبودي شغال نيك فيا من ورا
ومحمد كان عايزني اعمل زي ما بعمل لبودي بس كنت قرفانه ابلع زبه فا كنت بلحسه وامص براحه
فا اتضايق وفهم اني قرفانه
راح قايم وهو لسه ماسك شعري وسحبني كاني كلبه وماسك الرباط بيجره وزب بودي خرج من طيزي
وراح مقلعني الدريس والبرا
وقعدني علي كرسي من غير ضهر زي بتاع البارات كدا وخلاني ارجع بطيزي لورا وافتحها بايدي وراح حط زبه علي خرمي وعمال يزق مش بيدخل
راح باصص لبودي وقال له ايه يا بودي انت كنت بتفرش في هوا ولي ايه
رد عليه ياعم اشتغل وانت ساكت
فا نزل علي ركبه وابتدي يلحس في خرمي بلسانه ويتف عليه ويبعبصني علشان يدخل لعباه في خرمي وقام جرب وقعد يحلول يحشره وحسيته بيدخل فيا انا عيني فتحت علي الاخر وعيطت وهصوت لسه لراح بودي حاطت زبه في بؤي
و محمد عمال يدخل زبه شويه شويه وانا ماسكه طيزي فاتحاها له علشان اسهل الدخول
وبودي بمص له تاني
محمد ابتدي يحرك زبه اسرع جوايا وانا حاسه ان في قطر عمال بيتحرك جوايا وكل شويه تزيد سرعته بهبل
وكان طريقه محمد في النيك غير بودي
بودي بيقعد يدق جامد
انما محمد بينيك بسرعه
كان زبه عمال داخل طالع مش حاسه بالوجع جاي منين من كتر السرعه
وقرب مني ووطي عليا شويه ولقيته شغل اقصي سرعه عنده وبقيت عماله اعيط والميك اب باظ وساح علي وشي
وهو ماسكني من رقبتي وشغال اسرع سرعه عنده وانا مش قادره هموت كل مره بيحرك زبه روحي بتطلع معاه وراح مخرج زبه من طيزي فجاه
انا جسمي ساب وجبتهم وكنت هقع من الكرسي لولا بودي سندني
ونيمني علي الارض علشان اخد نفسي
وانا وقتها حاسه ان في هوا عمال داخل طالع من خرم طيزي من كتر ما وسعت
لقيت محمد نزل علي الارض وقلبني بحنبي ونام ورايا ورفع رجل ودخله تاني وبيقولي انت مفكراني خلصت معاكي
واشتغل فيا نيك تاني كدا لحد ما لقيته شغل السرعه القصوي دي تاني وراح جايبهم جوايا
انا حسيت ان لبنه نطر لمعدتي من كتره وخرج زبه فا لبنه كان عمال ينقط مني علي طيزي
ولقيت بودي راح قالبني تاني وضعيه الكلبه
وركب فوقي وشغل المدقاق بتاعه وفضل يدق فيا يدق فيا بردو لحد ما جابهم طيزي بقت كلها لبن انا خلصت وجسمي ساب فا فردت نفسي علي الارض وكنت علي بطني علشان ارتاح شويه
وحسييت بحد بينام فوقي
وسمعت محمد بيقول لسه مخلصتش وراح مدخله فيا للمره التانيه وفضل ينيك فيا والوضعيه دي بتخلي خرمي ضيق فا كنت بصوت وعمابه اعيط وبموت في ايده وبقول له ارحمني ابوس ايدك ارحم طيزي
وبصيت لبودي وقلت له قول له يرحمني انت قولت لي اني مراتك .....هتسيبه يعمل كدا في مراتك
لقيت بودي الكلمه حرقته اوي وراح قوم محمد قال له كفايه كدا البنت اتهرت وكان ساعتها محمد بيجيبهم اصلا فيا تاني وقام من عليا وانا اغمي عليا وصحيت لقيتني علي الكنبه وبودي عمال يفوقني ومحمد جنبه بيقيس ضغطي
وشربوني حاجه مسكره وبتاع وهديت وساعدوني البس بسرعه علشان المدرسه كانت اتقلبت عليا اني كنت موجوده واختفيت
المدير قالي مفيش وقت تستحمي فا غسلت وشي من الميك اب السايح وشلته وحاولت اظبط شعري واحنا في العربيه واعدل هدومي
وجريت علي الحفله لقيتهم بيقولوا لي كنتي فين قلت لهم عندي مغص جامد يا جماعه فا كنت في الحمام فا بصت عليا الميس اسماء لقتني شكلي تعبانه اوي فا قالت لي باين عندك حاجه خطيره في معدتك اطلعي خدي الجايزه وروحي لعياده المدرسه
المدير وقتها كان لف وجه ووقف علي المسرح والاوائل طلعوا يتكرموا وفضلنا واقفين شويه نتصور وكدا
وحسيت باللبن بيخرج من طيزي ومش عارفه اسيطر علي طيزي علشان كانت واسعه اوي ساعتها وعمال ينزل ويتحرك علي فخادي وينقط علي الارض علي الاستدج وعايزه الف لبودي اقول له ومش عارفه
المهم خلصنا وانا روحت جريت علي تحت الحق نفسي في الحمام وكنت هتكعبل
لقيت ميس اسماء لحقتني وبتقولي انت دايخه صح انت لازم تروحي للعياده حالا يلا هروح بيكي
ساعتها لقيت صوت
كملي انت يا ميس اسماء الحفله وانا هوديها العياده
وكان البتكلم دا حبيب ودا شاب كان وقتها عنده 20 سنه تقريبا كان ابن حارس المدرسه
وكنا عارفبن انه صايع وبيشرب حشيش وزفت وولد مس تمام
ولقيته ماشي معايا وانا ماشيه ضاغطه علي طيزي علشان متنزلش لبن
فا لقيت حبيب بيضحك ويقولي
حبيب : ايه شرمك اوي كدا
ويتبع ..............
اتمني كون طريقه سردي اتحسنت لانكم مكنوش راضيين عنها وشكرا
اتاخرت عليكم يا شباب في الجزء دا شويه اسفه علشان تعبت ومكنش فاضيه
الجزء الرابع
وصلنا اني كنت رايحه للعياده و حبيب لقيته بيقولي ايه شرمط اوي كدا
انا وقتها وشي جاب الوان الهو هو عارف حاجه ولي ايه قالي بقول لك ايه انت تيجي لي المحل بليل احسن لك
انا اتوترت وقلت له حاضر بس ادخل الحمام
وهربت منه وروحت البيت نضفت نفسي مكان كميه اللبن الكانت جوايا دي وفضلت افكر هو حبيب كان بيقول اي حاجه ولي بيهزر
فا طبعا لاوحت مكلمه بودي وقلت له الحبيب قاله
وقالي خلاص فكك منه وانا هتصرف معاه وكدا
علاقتي ببودي بعدها بقت عميقه كنت مراته بجد يا جماعه
وكان بيجيب لي هدايا في عيدميلادي و المناسبات كاننا متجوزين
وكان مكتبه مكانا البنتقابل فيه ينيكنيي وكنت تقريبا كل يوم اتناك منه في الدراسه
وفي 3 ثانوي كنت زهقانه من ضغط السنه المقرفه دي ولان حصل مشاكل بيني وبين اختي وهي سابت البيت والناس عارفه انها سنه ضغط وقرف
لقيته عامل لي مفاجاه كبيره
كلم بابا وقال له ان في رحله المدرسه عملاها وكدا 4 ايام لشرم
طبعا بابا وافق وخاصه ان تيتا قايله له اني زهقانه اوي
الرحله كانت المدرسه عملاها للمدرسه وكان بودي مطلع فيها مراته وولاده
بس انا وهو مطلعناش وخدني بيته وكانوا احسن 4 ايام
كتن مديني يومها مفتاح تاني لعربيته ومعرفني هو هيركنها فين وجيت ركبت العربيه ومدخلتش المدرسه
وهو اتاكد ان عيلته ركبت والباص اتحرك وجالي
دخلنا البيت انا كنت محروجه
انا يا دوب دخلت البيت وعديته وببص علي البيت كدا لقيتني بتشال من ورا وبيجري بيا علي السرير
ورماني ونط عليا بكل وحشيه
وانا بقول له يووه يا بودي اليشوفك يقول عليك محروم طب استني اغير
ودا مش بيتكلم وعمال يقلع ويبوس فيا وانا انسجمت معاه في البوس
وشد بلوزتي قطعها وقفش بزازي قعد يعض فيها ونام فوقي وعمال يرضع ويمص فيها وانا حاضناه وسحت خالص وبقول له وحشتك اوي كدا يا حبيبي
ويطلع يبوسني وانا البوس بيكهربني اوي وهو عارف
وراح واقف بركبته علي السرير علشان اطلع زبه من البوكسر
وكان اصلا هيخرم البوكسر
فا طلعته وكان زي العمود واول مره اشوفه واقف كدا وبودي ساكت ومش بيتكلم معايا ومستغرباه
وراح ماسك وشي ورازع زبه في بؤي من غير اي مقدمات
انا اتضايقت وزقيت رجله علشان اطلع زبه
راح مديني قلم علي وشي ساعتها انا هنجت وخفت منه الهو مش دا بودي ال انا عرفاه خالص
وراح ماسكني من شعري ورازع زبه في بؤي تاني فا سكت وفضلت امص واخليه ينيك بؤي واتف عليه علشان عرفت بالمنظر دا هيفشخني جامد
وراح مطلع زبه ورماني وقلعني الكلوت وحطه في بؤي
ورشق زبه في طيزي كله مره واحده مش زي ما احنا متعودين براحه الاول
وقتها انا روحي طلعت وحطيت وشي في السرير وصوت وشديت في الملايه وقفشت بطيزي علي زبه جويا علشان ميحركوش
بسخرج زبه بسرعه ودخل تاني وانا بموت في كل مره يدخل ويطلع كان روحي بتطلع وترجع
والم رهيب ومش قادره
راح رافع طيزي لفوق وركبني زي كدا
https://anteel.xyz/index.php?attachments/1650831911267-png.144571/
وانا كان خلاص ابتديت اتعود والوجع اتحول لمتعه وبقيت اطلع اهات شرمطه
وفضل مكمل كدا وجه وقت الدقاق اللي هو برنس فيه
و كنت بنفس الوضعيه وهو يجقني فا اتنطر لقدام واخبط في السرير واقول له ااااااااهههه براحه
يقوم ماسك طيزي ويرجعها جامد وزق زبه جامد وانا طيزي اتفرتكت واتخرمت من جوا
ورجلي سابت ونمت علي السرير راح نايم فوقي وفضل ينيك فيا بردو مسابنيش في حالي ساعتها
وبقا يدق بسرع اوي اوي فا عرفت انه هيجيبهم راح قالني وضاربهم علي بطني واترمي علي وحضني ونام علي صدري كانها مخدتين
ونام وانا الاحساس بتاع الحضن دا حسسني بامان وارتحت وروحت في النوم
وصحيت علي حاجه بتلعب في كسي فا بفتح عيني لقيته بيلحس لكسي ويقولي صح النوم يا قمر
فا قلت له ايه دا احنا نمنا اد ايه قالي بضحك هديتك 8 ساعات فا استغربت ايه دا دا كله
قالي قايه هده تانيه
فا قلت له مالك يا بودي مش من عوايدك ال حصل حكي لي ان بينه وبين مراته مشاكل كبيره وكان متضايق اوي وانها مقومه عليه عياله
فا قلت له ولا يهمك وانا هفرحك واعوضك
قالي نفسي ترقصي لي وراح جايب لي كلوتات وقالي بصي لبسك الرسمي هنا ال 4 ايام كلوتات وبس
ضحكت بشرمطه كدا وقلت له يا راجل متحرجنيش بقا راح ضاربني علي طيزي وقالي يلا قومي ارقصي
قمت رقصت له ودخلنا المطبخ ناكل ساعتها وبنرقص سوا و ناكل ونضحك وشلني يلفني وعمالين نهزر
وراح مساكني رافع رجلي علي الرخامه وهوب مطلع زبه ورزعه فيا كمان مره وبهدنلني نيك في كل حته في البيت يومها في الحمام والمطبخ واسرير اوضه النوم وعلي السفره وفي كل حته كان معركه نيك ساحقه و خرم طيزي يومها اتفشخ وبقا واسع طول الوقت
وعملنا حركه جنان وطلع ناكني في البلكونه
تاني يوم صحيت لقيته عامل لي فطار وجايبه لي وفطرني وقلت له مش هتاكل ولي ايه قالي انا مش بيشبعني غير جسمك وقام راكبني علي السرير تاني
يومها جاتت الساعه 4 كدا وطلب لنا بيتزا وجرس الباب خبط فا انا كنت جنب الباب بالظبط وحصلت غلطه كبيره جدا مني اني فتحت الباب وانا بالكلوت بس اخدت بالي فا مفتحتش الباب علي الاخر وفضلت اقول له ثانيه ثانيه وبودي جه جري ولبس جلبيه وجاب الاكل منه
وقالي انت بتهزري الراجل هيعرف اني جايب واحده البيت والمطعم دا عارفنا وعارف مراتي
فا فضلت اعتذر له راح ماسنكي من وشي وقالي انا هعاقبك ودخل جاب لي هدوم لمراته وقالي البسها
فا سمعت كلامه ولبستها ولقيته بص لي بغضب رهيب مكنتش اعرف انه بيكره مراته اوي كدا
وراح قرب ماسكني شدني علي الاوضه فا مفكراه هيرميني علي السرير لقيته بيقولي مكانك علي الارض يا كلبه مش السرير وضربني بالقلم
وبقولي طلعي زبي يا شرموطه طلعي ال هيطفيكي
فا بقول له اهدي بس يا بودي
قالي طلعيه يا شرموطه وضربني علي وشي تاني
فا دخلت براسي في الجلابيه وعماله امص في زبه وهو عمال يخنقني بزبه ويضغط بكل قوته علي راسي يحضر زبه فيا
وراح رافع العبايه واحطتها في بؤه وقطع البنطلون الكنت لابساه ودخل زبه فيا و فضل يدرزعني ويقولي هوهوي زي الكللابب يا وسخه ويضربني علي وشي
ويقولي طلعي لسانك يا كلبه ويضربني علي وشي فا طلعت رساني وقولت له اهو طلعت لساني وفضلت اهوهو واقول اااااه وهو يهيج عليا اكتر وراح رافعني من طيزي وقايم بيا
https://anteel.xyz/index.php?attachments/1650833608403-png.144577/
وفضل ينيك فيا كدا شويه وانا مستمتعه وبعدين راح ماشي بيا لبرا وحطني علي السفر وكمل فيا ولقيت الوضع طول وانا جبتهم 4 مرات ومبقتش قادره
نزلني علي الارض تاني وقعد ينيكني ويضرب فيا ويقولي امشي يا شرموطه يا بنت المتناكه ويدقني علشان اتزق لادام زي قبل كدا
وانا مش قادره وعماله اسحف اهرب منه و اجري منه واطلع زبه واسحف بسرعه الحوار اتحول من متعه لوجع واهانه
وهو يشدني من رجلي وينام عليا بجسمه علشان مهربش منه ويفشخ فيا ومبقتش قادره
وعماله اقول له ب**** عليك هموت بجد ابوس ايدك حاسه اني بجيب ددمم من خرمي مبقتش قادره سيبني ارتاح شويه
وهو يضربني ويقولي انت تتناكي مني زي الكلبه وبس يا متناكه
وبعد ساعات من النيك والاهانه جابهم اخبرا وكان بركان لبن ضرب في طيزي وتقريبا كان واخد حاجه لانه اول مره يتاخر كل الوقت دا
وانا نمت مكاني علي الارض من التعب
بس صحيت لقيته شالني ونيمني علي السرير
وقاعد جنبي وحاطت راسي علي رجله
فا فوقت اعتذر لي وفهمت انه كان متخيل مراته انا
وحكي لي اد ايه هي مكرهاه في عيشته وانه نفسه يفشخها ويعرفها قيمتها بس هو خايف من حماه علشان ظابط وهو مكفراه في عيشته ومنكده عليه
فا قدرته وقلت له انا مراتك مش هي يا حبيبي وقالي انه هيستني اني ادخل جامعه ويتقدم لي بجد ويذل الوسخه التانيه دي بيا
وانه مش هيفتحني غير لما يتجوزني علشان ياكد لي انه مش بيتسلي بيا وكدا
وخلصوا ال 4 ايام وروحت بيتي انا طول ما انا ماشيه حاسه ان طيزي مش طبيعيه من ال 4 ايام دول وان في فجوه فيا وهوا داخل طالع وكانوا 4 ايام متعبين وقربنا انا وبودي لبعض اوي اوي
وفضلنا مع بعض وكان بيذاكر معايا وواقف جنبي طول 3 ثانوي وجبت مجموع كويس ودخلت الكليه العايزاها
بس حصلت بقا حاجه انا لمحت بيها قبل كدا
الراجل بتاع الدليفري عرف صاحبه المطعم ان كان في واحده في البيت و هي صاحبه مرات بودي فا كانت عارفه انه بيخونها
وهو كان مخبي عني انها رافعه عليه خلع وبتاع
وخدت منه كله حاجه و هي جات لي مره كلمتني وقالت لي اتقي شري وهددتني وانا عملت اني مش فاهمه واني مش خايفه
بس لما شوفت الست دي انا اترعبت وطريقتها غريبه واسلوبها فظيع حرفيا
بعدها باسبوعين جالي خبر ان مستر عبدالرحمن مات وكان مختفي بقاله شهرين قاطع عني ومش عارفه اوصل له
ومبقتش عارفع اعمل ايه طب اروح ولي مروحش وبقيت قاعده في اوضتي منهاره ومصدومه فتره والدراسه ابتدت ومكنتش اعرف اي حاجه في الكليه وقاعده في اوضتي وخلاص
انتظروا الجزء الجاي...............
كنت عايشه في كندا وانا **** وبعد وفاة امي جيت مصر علشان اعيش مع تيتا انا واختي لان بابا بيسافر كتير لانه جراح وكدا
القصه بدأت لما جيت مصر ودخلت مدرسه هنا وكان مدير المدرسة بيحبني اوي ودايما يكرمني و كان يذاكر معايا ويسال المدرسين عليا ويشوف مستواي الدراسي ولما كنت ف ٣ اعدادي كنا قريبين من بعض جدا كانه صاحبي لان معنديش أصحاب اوي بسبب غيرتهم من معامله المدير ليا
وعلاقتي باختي مش قويه فا كنت قريبه منه جدا
وكنت بروح اقعد معاه في المكتب احكي له يومي وكدا واتكلم معاه واللعب معاه واهزر وكدا
ولما بقيت في ثانوي قرب لي اكتر وبقا يفضفض لي لو عنده مشاكل وبقيت اساعده في مكتبه وكدا وكان ساعات يبقا زهقان فا يقفل الاوضه علينا واعمل له قهوة ويقعد يتكلم معايا
في يوم من الايام كنت عامله مشكله في البيت واختي عاقبني فا اخدت مني الفون
وروحت للمدير وكنت بنادي له بيني وبينه بودي هو اسمه عبدالرحمن
فا يومها روحت له وقلت له : بودي عايزه اقعد علي الكمبيوتر بتاعك افتج الفيس شويه اختي واخده مني الفون
رد عليا:انا مش فاضي دلوقتي عندي شغل كتير ومش هينفع اقوم من ع المكتب
انا:علشان خاطري هقعد شويه بس.... قوم اقعد علي الكرسي التاني وهجيب لك الورق
هو:لورين قلت لك مش فاضي مشغول ومش هعرف اقوم
وقتها انا بسكت وببص في الارض وهبتدي اعيط
راح باصص لي وواخد نفس : طب تعالي اقعدي علي رجلي ومتعطلنيش يا لورين
انا جريت وكنت فرحانه وقعدت علي رجله وفتحت الفيس بتاعي
وقتها كنت لابسه يونيفورم المدرسه وكان بلوزه فوقها بلوفر واسكيرت وتحتها بنطلون
وكان عمال يمرجحني بالكرسي يمين وشمال ولقيت نفسي في حجره مش علي رجله بس مكنش في دماغي حاجه ساعتها
بعدين حسيت بحاجه غريبه بتلمس البنطلون من تحت وهو عمال يمرجح نفسي بالكرسي يمين وشمال الحاجه دي بتحك فيا ساعتها حسيت احساس غريب اول مره احسه وقعدت اتجاهل الاحساس دا واركز في الكمبيوتر لغايه ما مستحملش وطلع مني صوت نفس بصوت
سألني :كويسه
قلت له :اه... ايه دا الساعه اتاخرت لازم اروح الفصل وجريت فتحت الباب ومشيت
وفضلت افكر ايه الاحساس دا وايه الحصل بس محطتش في دماغي ومشيت
وعدت الايام وبقيت في ٢ ثانوي وكان وقتها جسمي رشيق وبعترف اني كنت فلات ومكنتش كيرفي نهائي بس ملامحي كانت حلوه
وكنت في يوم في الفصل وسمعت البنات بيتكلموا مع بعض وبيقارنوا صدرهم بصدر بعض وحاجات هزار بنات كدا يعني
فا جيت ادخل في الكلام معاهم جات بنت بتكرهني اسمها حلا راحت قفشت صدري وكان صغير وقالت : انت ممتكلميش ببزك النونو دا يا فلات
البنات كلها ضحكت عليا حتي كان في ولاد في الفصل سمعوا وضحكوا عليا
فا انهرت عياط وجريت علي مهربي الوحيد مستر عبدالرحمن
دخلت عليه لعيط
هو:مالك يالورين حد ضربك
انا:لا يا عم
هو :امال مالك اهدي كدا واحكي لي
انا:هات حلا دلوقتي واطردها علشان بتخلي البنات تضحك عليا
هو:ازاي يعني
انا:قفشتني من هنا وقالت لي بزك نونو يا فلات يا بودي... اطردها فورا لو بتحبني
هو : بس انا شايف ان كلامها مش كذب يا لورين
انا:هو انت كمان معاها
هو :لا معاكي... بس حلا صدرها اكبر منك
انا ومنهاره عياط:يعني اعمل ايه مهي خلفه ****
هو:لالالا حلا بتخم
انا :ازاي يعني
هو:اصلها صغيره علي ان يكون عندها بالحجم دا
انا:طب ازاي عملتها
هو:يبقا هي بتعمل التمارين
انا:تمارين ايه
هو:حاجات كدا للكبار فكك
انا رجعت اعيط تاني:انا كبيره قولي
هو:خلاص خلاص اهدي.... في تمارين ومساج بيتعمل بيكبر الصدر
انا:بجد
هو: اه... بس بيبقا محتاج حد خبير ويكون فاهم يعملها لك
انا بمنتهي السذاجخ والتسرع:طب ما نجرب
هو:لا مش هينفع
انا :لو بتحبني وابتديت ارجع اعيط
هو :خلاص خلاص هحاول اتعلمها علشانك ونجربها بس اديني وقت (طبعا هو مكنش محتاج وقت بس كان عمال يشوقني)
انا : شكرا يا بودي وبوسته من خده وقعدت معاه شويه ومشيت
وكنت كل يوم اعدي عليه اسأله ها اتعلمت ها خلصت وكان يقولي لا وانا مكنتش عارفه اساعد نفسي علشان فوني مع اختي
وفي مره لقيته بيقولي اتقنت المساج نامي علي الكنبه وقالي اخله البلوفر
وابتدي يدعك من البلوزه وانا وقتها احس احساس رهيب وان فيا حاجه غلط بس كنت اركز ان عايزه صدري يكبر
بعدها باسبوع قالي لازم تقلعي البلوزه علشان اخد مقاسات واعرف في تقدم ولي لا واعرف اتحكم كويس
وبقيت ببرا تيشيرت او اسمه اسبورتس بكون لابساه علشان بزازي صغيره اصلا
وفضلنا كدا سنه بحالها
وبقيت البس برا Size D وفي مره لقيته بيقول لي
كدا اخر المساج لازم نعلي اللفيل ويبقا اصعب
انا:ازاي
هو:مش مهم كدا حلو
انا :لا عايزه لفيل بعده كمان
هو:بس كدا لازم تقلعي البرا علشان التاثير بتاع المساج
انا توترت حبه وسكت وبعدين قلت له ماشي
وقلعت البرا
لقيته مبحلق فيهم اوي
وعمال يقولي ايه دا ويخبطهم في بعض ويقولي
ايه القشطه دي
حلماتك ورديه ويمسكهم ويشد بزازي منهم وفضلت اتاووه بصوت مكتوم
ولقيته بيلحسهم
فا بقول له بتعمل ايه قالي تبع المساج فا سكت
وفضل يلحس ومص فيهم وانا بهيج منه مش قادره وبعدين سابني وقالي خلصنا يومها من ناري جريت جبتهم في الحمام عنجه وكنت فاهمه وقتها كل حاجه
وفضلنا كدا فتره لحد ما جه في مره قالي بتريقه جسمك مبقاش متناسق
سالته ازاي يعني
رد عليا اصل بزازك كبرت ومن ورا مفيش يا لورين
فا طبعا اول حاجه جات في بالي
طب ودا ليه مساج
رد عليا ايوه
قلت له ومستني ايه
وكان بيفضل يقفش في بزازي وطيزي كل يوم حرفيا
وقالي اليكبر طيزك بسرعه حاجه كدا يا لورين بس معرفش هتعملي ايه
سالته ايه يعني يا بودي
قالي خرم طيزك تلعبي فيه وتكبريه فا طيزك تتفرش وتكبر
وقتها قلت له ابه القرف دا انت بتقول ايه ومشيت وسبته
يومها وانا في البيت فضلت افكر هو بيكذب ولي كلامه صح
يعني ادخل خيار زي بتوع الافلام والفضول اخدني اجرب
بس مكنتش عارفه ادخل حاجه فيا
ساعتها ابتديت ابحث وكدا ولقيت واحده اجنبيه علي التوتير بتعلم خطوات فتح الطيز وان الاول نعمل بحاجات صغيره وكدا
وابتديت اعمل زيها واحط فرشه السنان وبعدين اقلام سبوره وادخل واطلع واسيبها في طيزي وانام بيها والبس كلوتات ضيقه علشان الحاجه الحطاها متطلعش
وجه اليوم بقا الموعود يوم الاثاره
كان قبل حفله نجاح ٢ ثانوي عندي
و روحت له علشان كان قايل لي اجي له
ووقتها اوا ما دخلت
اقفلي الباب
حاضر يا بودي
يلا علشان نعمل مساج
انا:النهارده
هو:ايوه
ماشي
وجري عليا وقفش فيا وقلعني هو وراح راميني علي الكنبه وراح مقلعني البلوزه وشد البرا لفوق وفضل ويمص ويلحس بلسانه ويعض جامد
وانا براحه مش قادره اهدي شويه
وهو اسكتي انت اهدي
وكنت هجت جامد اوي منه
وكنت متعوده يخلص مساج بزازي الف يعمل لي مساج طيزي
لقيته وانا علي ضهري رفع رجلي وقالي امسكي
وفضل يقفش ويضرب ويدعك كسي من الكلوت وانا هيجانه وعماله ابل كلوتي ومش قادره
وعمال يضرب طيزي ويشدهم لبرا فا يحشر الكلوت بين طيزي ويضرب جامد
ولقيته طلع زبره وبيقولي زي ما بعمل لك مساج بكبر لك بزك وطيزك عايز انا كمان مساج وقتها كان هيجني جامد مستحملتش وروحت لاحسه زبه
قالي ايه دا
راح ماسك دماغي من شعري وحشره كله في بؤي وحسيت ان زبه دخل زوري ووصل لمعدتي
وفضل ينيك بؤ بزبه كدا لحد ما جابهم في بؤي وقالي اوعي تتفي ابلعي يا كلبه
وانا باصه له لفوق روحت عامله براسي نعم وبلعت
راح راميني عاي الكنبه ورافع رجلي ورجع يقفش لي في طيزي ويقلعني الكلوت وانا سخنه علي الاخر مش حاسه
ولقيت حاجه بتدخل طيزي بفتح عيني لقيته بيدهل صوابعه في طيزي
وليقته بيضحك ايه دا الكلبه طلعت بتنيك طيزها
فا اتحرجت وسكت لقيت بيقولي انطقي وقولي انك كلبه وبتعملي كدا
وراح رازع كمان صوبع في طيزي وانا اامممم وكاتمه
راح مدخل كمان واحد جامد قلت له و**** كلبه وبنيك نفسي في طيزي لقيته قالي وانا بحبك يا كلبه بودي وخرج ايده وراح راشق زبه غي طيزي وعايزه اقول لكم كان روحي طلعت ساعتها
وفضلت فاتححه بؤي وعيني لفوق وراح مطلع زبه ورزع تاني وفضل يرزع فيا وانا رافع رجلي كدا
راح نايم فوقي وضاخط بجسمه علي رجلي وعمال يرزع فيا
وبقول له خلا يا بودي
قالي سيبي زبي يصقف علي طيزك
وبعدين قلبني وضعيه الكلبه ووقف فوقي وفضل يرزع وطحني تحته لحد ما جابها اخيرا في طيزي
وانا مبقتش حاسه برجلي بجد مش عارفه اتحرك من وضعيه الكلب
لقيته بيقولي يخربيت جمال طيزك ورزعه فيا تاني وفضل بنيك فيا للمره التانيه واتاخر جامد المره دي بتاع ربع ساعه وجابها تاني
وقتها نمت علي الارض مبقتش حاسه بحاجه غير كان في نار في طيزي بركان فيها
راح مقومني ودخلني حمام مكتبه وقالي خدي دوش
انا قلت له مش قادره فا حماني ونضفني مكان لبنه ونضف خرمي من اللبن ولقيته عمال يحط صوابعه في خرم طيزي ويشد خرمي يشوف وسع اد ايه
وانا واقف مدياه ضهري مش حاسه بنفسي لقيته دخل زبه تاني ورفع رجلي ووقفني علي رجل وفضل شغال نيك كدا كتير جدا لدرجه اني كان هيغمي عليا وجسمي ساب فا وقف ومكنش جابهم
وحماني ولبست وركبني العربيه وروحني البيت وقبل ما انزل من عربيته قالي افتحي بؤك
فا استغربت قولت له عايز مني ايه تاني
بقيته بيقول لي اسمعي كلامي وشدني من شعري فا فتحت بؤي
راح حاطت الكلوت بتاعي في بؤي
ومكنتش حاسه خالص اني مش لابساه
وقالي اوعي تطلعيه اطلعي بيه البيت كدا
وقالي لي اتديري ونزلي البنطلون
فا بصيت له كدا الهو انت بتقول ايه احنا تحت البيت
قالي متخافيش اسمعي الكلام بقول لك
فا لفيت بجنبي ونزلت البنطلون شويه لقيته حط كورتين بنج في طيزي وقالي اوعي تطلعيهم من طيزك لحد بكرا وراح ضاربني بالقلم وقالي سامعه يا كلبه بودي
عملت براسي اه
قالي اجري انزلي فا نزلت
انتظروا الجزء التاني......
اسفه لو اتاخرت بس حماسي لتكمله القصه قليل لان مفيش تفاعل ومنت مشغوله شويه
وردا علي اسئلو اغلبكم ان القصه دي حقيقيه ولي لا ....فا ايوه حقيقية يا جماعه وانا لورين بحكيها
الجزء الثاني
نرجع لقصتنا
وصلنا ان مستر بودي خلاني احط الكلوت في بؤي و حط كرتين في طيزي وقالي مخرجهمش من طيزي لحد بكرا لما اجي له ونزلت من العربيه
انا وقتها نزلت والكلوت في بؤي طعمه عرق وافرازات كسي وكنت بحاول اقفل بؤي كويس علشان محدش يكون موجود ياخد باله وخايفه اطلعه من بؤي حد يشوفه وبعدين دخلت بوابه العماره لقيت عم جمال البواب واقف في وشي وانا سانده علي الحيط مش قادره امشي وهو فكر اني وقعت ولقيته بيقول خير يا ست البنات مالك ....ولقيته بينده علي مراته يا ام محمود تعالي
انا مش عارفه اقول له لا علشان الكلوت ال في بؤي و مش عارفه اعمل ايه عماله اطلع علي السلم بسرعه بس مش قادره انا كنت حاسه ان طيزي مقسومه 2 وحاسه بنبضات في خرم طيزي ووجع جامد وبحاول اطلع
لقيت ام محمود جايه تسندني بسرعه وتقولي انت كويسه يا لورين
وراحت باصه عليا كدا واخدت بالها اني مش عارفه امشي
ولقيتها بتقولي لورين اوعي يكون ال في بالي
انا وقتها قلت دي واحده ست واكيد جربت مع جوزها وعارفه احساس اول مره وعرفت من شكلي وكنت لسه هعيط
لقيتها بتقول انت ازاي مش عامله حساب دورتك
فاا استغربت كدا وقلت كويس انها عبيطه وفكرتني عندي البيرود وان بطني واجعاني وكدا وتعبانه منها
فا فضلت ساكته وهي عماله تقولي علي مهلك يا حبيبتي وطلعتني ودخلتني البيت
انا اول ما دخلت جريت علي الحمام بتاع الضيوف لانه جنب باب الشقه بالظبط روحت مطلعه الكلوت من بؤي ومطلعه الكور من طيزي
وقتها اختي جات تشوف في ايه وسمعت ام محمود بتكلمها واختي ادت لها فلوس ونزلت
المهم طلعت لقيت اختي مستنياني بتقولي
لورين انت كويسه
قلت لها ايوه
هي :امال مش عارفه تطلعي السلم ليه اتكسحتي
انا : لا تعبانه شويه بس
ولقيتها فضلت تتريق عليا كتير وتزعق فيا فا سبتها ودخلت اوضتي اترميت علي السرير ونمت ساعتها وي الميته
وبعدها بفتح عيني وسامعه صوت خبط جامد ع الباب
لورين انت كويسه .....لورين افتحي الباب
فا جريت علي الباب ايوه ياتيتا وفتحت لها
تيتا : بقا كدا تيجي امبارح متاخر كدا ومكناش عارفين انت فين يا لورين نفرض كنت متي ولي حصل لك حاجه اقول لابوكي انا ايه
انا: انا اسفه يا تيتا و**** غصب عني الوقت سرقني مش هتتكرر تاني اوعدك
تيتا : ماشي يا بنتي ولا يهمك انا بس قلقت عليكي لما جيتي اختفيتي كدا من غير اكل ولا شرب من امبارح
انا: كنت تعبانه يا تيتا وجيت نمت
تيتا: طب يلا قومي اجهزي عبال ما اعمل لك الفطار
انا: فطار !!!....الساعه كام يا تيتا
تيتا : 6 الصبح يا حبيبتي
انا : ايه وسرحت شويه عماله افتكر الحصل امبارح واقول لنفسي اعمل ايه وافتكر نيكه امبارح وازاي هروح المدرسه تاني بعد كدا
تيتا:لورين انت يا بنتي .....لورين مالك
انا : معلش يا تيتا بطني وجعاني شويه ومش هعرف انزل المدرسه
تيتا : ايوه اختك قالت لي .... طب اجيب لك فوطه دافيه و اعمل لك نعناع سخن وشويه سندوتشات ونامي استريحي
انا : ماشي يا تيتا
وراحت عملت لي الحاجات وانا عماله افتكر كل الحصل دا وعايزه اعيط وماسكه نفسي علشان تيتا متشكش
واكلت وخلصت وتيتا بتقولي قومي بقا غيري هدوم المدرسه ال من امبارح دي علشان اغسلها لك واختاري هتروحي بايه الحفله الاسبوع الجاي
فا بغير هدومي وكانت تيتا موجوده معايا في الاوضه عادي
فا جيت اقلع البنطلون افتكرت ان الكلوت مش لابساه
تيتا :لورين انت مش لابسه حاجه تحت ليه
انا : لا كنت لابسه بس قلعتها لما جيت علشان لقيت ان نوع البانتي دا بيزهقني فا قلعته
تيتا بصت لي بصه كدا وقالت ماشي ابقي خدي اختك وانزلوا هاتوا من المش بيزهقك وسابتني انام
انا فضلت قاعده افكر وسرحانه في الحصل وازاي هروح المدرسه تاني
وهو المدير عمل كدا ليه هو كان مخطط لي من زمان
بس انا الغبيه كنت سايبه له نفسي ومش بفكر اني احط حدود بينا
هو ممكن يكون بيحبني طيب وعايز يتجوزني
بس دا هو متجوز وكدا هخرب بيته
طب هو هيكررها تاني دا لسه فاضل ترم وسنه
ولو قلت لهم عايزه انقل من المدرسه هيسالوا عن السبب
اقول لهم ايه
وبعدين افتكرت نفسي امبارح وانا بتناك واحساس المتعه الاليمه
وعماله افتكر مشاهد من الحصل وازاي المدير كان فاشخني نيك في المكتب والحمام
وافتكرته لما قالي يخربيت حالوه طيزك وناكني تاني
وسخنت ولقيت ايدي رايحه علي كسي من البنطلون وعماله احك وافرك براحه وبعدين سخنت اكتر
ونزلت البنطلون وفضلت اللعب في كسي لحد ما وصلت لنشوتي وهديت ونمت
وصحيت يومها العصر كملت يومي عادي ونمت تاني بليل
تاني يوم
تيتا بتخبط علي الباب : انا زهقت منكم ومن الخصله الزفت دي افتحوا الباب
حاضر يا تيتا اسفه وفتحت لها وطلعت فطرت ودخلت اوضتي اغير هدومي وانا بغير ادام مرايتي حسيت بانوثتي واد ايه انا جميله وجسمي حلو اوي ويهيج
واديرت وفتحت طيزي ابص علي خرمي ووقتها افتكرت الكور
وفضلت اسال نفسي اعمل ايه لو سالني عنهم طيب
اقول له خرجتهم واروح ابهدله طيب واهاجمه
بس دا مكتبه كله كاميرات ممكن يفضحني ويقول اني الكنت بجي له راضيه يقفش لي وكدا
فا قلت انا احطهم تاني في طيزي واروح وخلاص
طلعت الكورتين وجيت احطهم لقيت مصيبه
خرمي مش راضي يدخلهم خالص
فضلت اضغط عليهم بقوتي ادخلهم مفيش فايده
وفضلت اسال نفسي ازاي دخلهم في طيزي ودخل زبه في طيزي
طالما خرمي صغير كدا
ولقيت تيتا بتستعجلني علشان متاخرش فا رميت الكور في الدولاب تاني وكملت لبس وروحت نزلت ركبت مع اختي ووصلتني
وصلت المدرسه وكنت متعوده اروح له قبل الطابوره فا مروحتلوش وفضلت قاعده في الجنينه مستنيه الطابور
والجرس رن الكل اتلم علشان الطابور وانا عيني علي مبني الاداره علشان اشوفه لو نزل وكنت واقفه في اخر الطابور علشان لو نزل ميشوفنيش
ولقيت نفس بيقرب مني من ورا
بلف بقيته هو
فا اتخضيت
هو: ايه شوفتي عفريت
انا : لا ابدا بس ماخدتش بالي من حضرتك
هو : قولتي لي ....طب عايزك بعد التانيه
انا : حاضر
وطلعت الفصل طول الحصه عماله افكر هيعمل ايه هيعمل ايه وساكته ومش مركزه
وخلصت التانيه
وقومت اروح له وانا امشي خطوتين واقف اقول ارجع تاني وبعدين اخاف
في الاخر قلت اروح له اتكلم معاه بعقل والم المشكله
روحت له ودخلت قالي كالعاده
هو: اقفلي الباب
انا: حاضر
ووقفت ادامه كدا
وهو قاعد علي المكتب وباصص لي بكل برود
لقيته بيقولي ليا حاجتين جواكي عايزهم نسيتي تديهم لي
انا: وقفت ادامه وسكت كدا
هو : لو مكسوفه ادخلي جوا الحمام طلعيهم
انا ساكته وباصه في الارض
هو : انا لو قمت هطلعهم بنفسي
انا : انا اسفه بس انا غلطت وغصب عني طلعتهم لاني مش هسيبهم جوايا يومين ومجتش امبارح علشان تعبت
وابتديت اعيط له
هو قام جري عليا : ولا يهمك بس متعيطيش وحضني
وقتها حسيت براحه كبيره كاني في امان
ولقيته بيقولي : عادي ميهمكيش طلعوا ندخلوهم تاني
وقتها انا فضلت ساكته في حضنه ومش عارفه اعمل ايه
قلت له ممكن اتكلم معاك قالي اتفضلي
قلت له الحصل اول امبارح غلط ووجعني اوي والمفروض ميحصلش بينا
سكت كدا وقال : مش هيتكرر تاني بس لازم اعاقبك النهارده علي غيابك امبارح وانك مرجعتيش كوري
وهتكون دي اخر مره وهنرجع اصحاب تاني
وقتها انا ما صدقت نفسي الهو الدنيا اتحلت بسهوله اهو
وقلت له ماشي موافقه
راح باصص لي وضحك وقالي يلا مساج
قلت له يلا مساج
وقلعت هدومي ونمت علي الكنبه وقالي رايحه فين انت بتتعاقبي يا لورين
تعالي انت اعملي لي مساج
وكان قاعد علي كرسي المكتب وروحت له قال لي انزل نزلت علي ركبي
قالي يلا
فا بصيت له كدا : الهو اقلع البنطلون طيب
بص لي لي يلا يا لورين بسرعه
فا فتحت له الحزام والزرار وشديد البطلون لتحت لقيت زبه طلع في وشي كانه كان محبوس في قفس
فا بصيت له قالي حضنك وبزازك الملبن هيجوني يا كلبه بودي
يلا اشتغيلي مساج
فا ابتديت بايدي ادعك زبه
لقيته بيقولي ادخلي جوا المكتب علشان كان عايز يعدل الكرسي ويخلص ورق وانا بعمل له مساج
فا دخلت تحت المكتب
قالي شغيلي لسانك بقا
ابتديت الحس بيوضه وامصها وادخلها جوا بؤي اوالحسها بلساني
فا بصلي كدا يخربيتك من اول يوم اخدتي خبره كدا
فا ضحكت ولقتني بضحك بشرمطه
وابتديت اطلع بلساني علي زبه وروحت واخداه في بؤي والحس الراس وامصمص كانها مصاصه
وكان طعم زبه حلو مش عارفه عجبني وكنت مستلزه بيه
ودخلت زبه في بؤي وفضلت ازق علشان ادخله كله بس مش عارفه
كانه تحدي مع نفسي احشر زبه في بؤي كله
فا لقيته حط ايده علي راسي وبيزق معايا يساعدني
ويسبني كدا فا اتخنق يخرج زبه من بؤي واخد نفسي يقوم راجع حاشره في زوري تاني كانه كان بينك خرمي
وقتها انا كنت اتجننت خالص
لقيته شدني من تحت ووقفني بيقرب وشه وبيحط شفته في شفتي وباسني
انا جسمي اتكهرب وابتديت اهز جسمي واحك زبه في جسمي
وفضل يبوس وبقيت استجيب معاه وراح نازل عض وبوس في رقبني ونزل علي صدري
قفش بز بايد والتاني عمال يرضع منه كانه *** صغير ميت من الجوع
وعمال مقطع حلماتي بوس وعضعضه وضرب عليهم وانا جسمي عمال يسيب وعمال هو يسحبني في عالم تاني
راح لاففني وبقا ضهري في وشه
وقعد يبوس في رقبتي من الجنب وحط زبه في الكلوت بتاعي وعمال يحكه
وايده علي كسي من ادام عمال يفرك لي فيك
وقتها كنت خلاص روحت عالم تاني عمال يفرك لي كسي و يبوس فيا ويحك زبه في طيزي
اوبقيت مستسلمه وخلاص مستنيه النيكه
راح وقف بوس ولعب وقعد علي الكرسي تاني وبص للمكتب ورجع يشوف الورق
استغرب منه الهو انت بتعمل ايه
مش بتكمل ليه
انا هايجه مش قادره كمل عايزه ارتاح
كل دا في دماغي انا وقتها واقفه ادامه بالكلوت بس وهو علي المكتب
روحت بكل جراه ومش عارفه ازاي
قلت له انت بتعمل ايه
قالي عندي شغل
فا سالته طب وانا
قالي خلصنا كدا عقاب
فا بصيت له واتضايقت وفي نفس الوقت تعبانه
وروحت لفيت الكرسي بتاعه ليا وقعد علي حجره بالكلوت ووشي لوشه وقلت له لا لسه مخلصش عاقبني اكتر
انا حاسه بالذنب
فا رد عليا يعني اعمل ايه انا عاقبتك كدا
فا قلت لك لا كمل
رد يعني اعمل ايه
فا سكت
قالي ما مفيش حاجه اعملها
قلت له انت قلت هتدخ الكورتين فيا تاني بس هما مش هنا
وصدقوني انا مش عارفه انا جبت المحن والشرمطه دي منين وقتها
قالي طب هعمل ايه يعني
قلت له دخل حاجه تانيه
قالي زي ايه يعني
فا روحت قافشه بايدي زبه وقلت له دا
قالي ايه دا
رديت زبك
قالي عيزاه
قلت له اه
قالي لا قوليها
قلت له اخلص بقا
قالي لا قوليها
قلت له دخل زبك بدل الكور
راح زاققني رميني علي الارض وقالي بس كدا
وروحت فنست له وضعيه الكلب
واستنين يقلعني الكلوت
ولقيت هجم علي طيزي وقطع الكلوت من عند خرمي وقعد يحك زبه ويضرب طيزي
وانا عماله اقول اااااه امممم يلا
واحرك طيزي عليه علشان يحس بيا بقا ويطفيني
وراح حط راس زبه في طيزي انا مستنتس روحت راجعه بطيزي عليه راشقاه كله فيا
هو: يا كلبتي انت هايجه اوي كدا
انا : مش قادره ارحمني بزبك
هو : تعالي وراح مساكني من ايدي في وضع الكلبه وفضل يرزع فيا وبزازاي عماله ترجرج وتصقف و طيزي لما بتخبط فيه بتصقف وبضانه الكبيره لما تخبط في كسي بتصقف
وكنت حاسه اني نجمه والجمهور بيصقفوا لي
راح سايب ايدي ورفع طيزي لفوق اكتر وخلي راسي للارض وحط رجله علي وشي ودخل زبه تاني مره واحده فا رجع لي احساس اني مقسومه اتنين تاني
بعدين شال رجله وقعدني كلبه وسند علي ضهري وزبه في طيزي وقافش بايد بزازي والايد التانيه علي كسي وبيقولي امشي بينا في المكتب
وانا مش قادره اتحرك من النيك
عمال يرزع فيا كان مدق بيدق في عماره يكسرها
فا لقيته يقوم راجع بوسطه لورا ويدق جامد فا اتنطر لادام واتحرك ويقولي يلا كملي لفي
وانا احاول امشي وكل لما اقف يقوم داققني جامد فا اتحرك
ووقفت ادام المرايه ومبقتش قادره وهوعمال يدق جامدا يدق جامد علشان اتحرك وانا خلاص مش قادره روحت واقعه بجسمي علي الارض وزبه طلع من خرمي
ساعتها سمعت صوت خرمي عمال يطلع هوا علشان لما كان بيدقني كان بيدخل هوا فيا
فا من النيك خرمي بيفضل يتفتح ويتقفل ويطلع هوا راح فاتحني بايده وبص علي خرمي قالي لسه محتاج شويه علشان ياخد الهديه الجديده
وراح نايم فوقي وانا علي بطني وهو فوقي راح فاتح رجلي سبعه وفضل ينيك فيا ويطلع زبه برا طيزي ويدخلها ويطلعها ويدخلها
انا دا كله مش عارفه ازاي كل دا ولسه مجابهمش فيا ازاي زبه مستحمل كل دا
راح قالبني الناحيه التانيه علي ضهري ورافع رجلي عليا ونام فوقي وفضي شغال نيك في خرمي
وبعدين لقيته بيسرعه النيك اوي فا عرفت انه هيجيبهم
قالي في طيزك خدي بالهنا والشفا
وحسيت وقتها باحساس سخن كدا جوايا
لبنه كان سخن وفضلت مرميه علي الارض وفرحانه ومستمتعه وعماله ابص لنفسي في المرايه طول النيكه وفرحانه
هو قام فتح درج المكتب ولقيته بيقولي غمضي عينك جايب لك هديه
فا غمضت عيني وبضحك
فا لقيت حاجه دخله في طيزي فكرتها زبه بس كانت ساقعه اوي وبعدين قالي فتحي فا ببص لقيته واقف وفي حاجه في طيزي فا لفيت ابص في المرايه لقيته جايب لي لعبه
بتكون سداده كدا اسمها بلاج وعليها قلب من برا كدا
قالي واكله حته من طيزك فا قلت له شكرا وقمت وقفت
وقعدت شربت عصير وفوقت ببص في الساعه لقيتها 12
قمت قلت له يخرابي المدرسين
ومش هعرف اطلع بعرقي كدا ولو استحميت هيبان
قال لي متقلقيش هقول لهم ان ولي امرك جه اخدك وهروحك
فا قلت له طيب هستحمي بقا
قال لي لا هروحك كدا
قلت له ازاي كدا يعني
قالي لو دخلتي استحميتي هيبان ولو نزلتي للادراه تحت هياخدوا بالهم وكمان عايزك تفضلي كدا علشان تحسي باحساس انك مراتي وكلبه بودي لوقت
فا سمعت كلمه مراتي دي اتسحرت
وقلت له ماشي يا روحي بسهوكه كدا
ولبست ونزلت اجري علي عربيته
فا مشي بيا ولقيته بيقول يلا فا قلت له يلا ايه دا مش البيت يا بودي
قالي انزلي بس هفهمك كل حاجه
انتظروا الجزء التالت
ياريت الناس تشجعني و تصبر عليا علشان مش فاضيه الفتره دي فا بخلق وقت علي اد ما اقدر لكم
رجعت اكمل لكم قصتي من تاني
الجزء التالت
كنا وصلنا انه راح يوصلني بعربيته ولقيته موديني مكان غير بيتي وبيقولي انزل
هو: انزلي بس بقول لك
انا : بس دا مش بيتي
هو : ايوه انا عارف بس هنطلع نجيب حاجه من فوق واننزل علي طول نروح نوصلك
انا: طب هستناك هنا
هو : مش هينفع اسيبك لوحدك يا لورين
فا نزلت معاه وطلعنا البرج وجينا نركب الاسانسير لقيناه عطلان
فا طلعنا علي السلم للدور ال 6 وهو قالي اطلع ادامه
وانا مكنتش قادره من النيكه الكنت لسه مخلصاها فا مش عارفه اطلع السلم راح شايلني علي كتفه وطيزي كانت ادام وراسي لورا
وكان عمال يحسس علي طيزي طول ما احنا طالعين ووصلنا الدور ال اخيرا
خبط علي الباب وفي راجل فتح كان قمحاوي شويه كدا وطويل وعريض وتخين شويه
وكان لابس روب رجالي صوف وقال لنا نتفضل ندخل وقعدنا في الرسيبشن
وراح داخل جاب لبودي كرتونه كدا وصمم اننا نقعد ويجيب حاجه نشربها
وقعد معانا يشرب العصير
وكان بيتكلم مع بودي راح ساله
محمد: امال مين العروسه
بودي : دي لورين
محمد: الحكيت لي عليها ؟
بودي: ايوه هي دي
محمد : بس دي قمر يا اخي دا انت **** بيحبك
انا وقتها دماغي رايحه جايه هو قصه ايه دا وهو حاكي له ايه
ولقيت محمد صاحب بودي قام وقعد جنبي ومسك كف ايدي وبص في عيني وقعد يحرك لي شعري ومسك كف ايدي وحطه علي زبه ولقيته واقف
فا اتخضيت منه وساعاتها عرفت ان بودي قايل له كل حاجه
انا : انت بتعمل ايه يا حيوان وضربته بالقلم
محمد : ايه دا يا عبدو انت جايبها تهيني في بيتي ولي ايه ما تلم بناتك شويه
بودي: معلش يا محمد امسحها فيها
ومحمد اتعصب جامد ومشي فا بودي خدني ونزل وهو ماشي بالعربيه عمال يزعق فيا
انا: انت عايزني اسيبه يخليني المس زبه
بودي: تقومي ضرباه يا لورين الراجل كان جايب لك هديه شايفه الكرتونه دي كانت كلها حاجات ليكي
انا: مش عايزه حاجه روحني
وروحني البيت وانا مخنوقه مش طايقه نفسي من الحصل مع محمد وفي نفس الوقت مش عارفه ازعل من بودي
وفضلت افكر فيه طول اليوم وكل لما احس بابلاج الحطها في طيزي افتكره وافتكر النيكه الجامده دي وانخ قالي اني مراته
المهم نمت وصحيت اليوم البعده روحت المدرسه وعديت عليه وانا رايحه
انا: صباح الخير يا بودي
هو ببصه كشريه : صباح النور
انا: ايه مش هتقولي اقفل الباب ولي ايه دا انا عندي اللعاب فا فاضيه
هو: لا مش انا قلت لك ان امبارح اخر مره ؟
انا وقتها مبقتش عارفه افرح ولي ازعل ولي اعترض ولي اقول ايه فا سكت
وبعدين قلت له والمساج ؟
هو : ما كله بيجيب كله يا لورين فا بلاش احسن
فا سكت كدا ومشيت متعصبه واستنين يجي يصالحني مجاش
اليوم البعده معدتش عليه ومعبرنيش
اليوم البعده كمان فا استغربت ايه دا هو نساني ولي ايه
فا قررت اني اخليه بندم وروحت نازله اليوم متمكيجه شويه وفارده شعري ومنزلاه علي وشي ومظبطاه
ولابسه البلوزه من غير بلوفر وفاتحاها ولابسه برا بوش اب
وروحت مكتبه انا لقيته بصي لي تنح لي دقيقتني كانه فقد القدره علي الكلام
هو: نعمين
انا : كنت عايزه اشوفك بس عامل ايه
هو : كتر خيرك انا كويس
اتعصبت تاني ومشيت
وسابني كدا من غير مساج ولا اي حاجه اسبوع
وانا فضل محرومه كل دا .....من واحده متعوده ان كل يوم واحد يلمسها ويقفش لها لمده كبيره
فا كنت بروح كل يوم جسمي واكلني فيا حاجه غلط
جسمي كله نار وعايز ينطفي وكنت بحاول اصرف نفسي بس اني اعمل لوحدي مختلفه تماما عن ان حد يلمسك ويلحس لك
فا كنت بدخل اخد دوش بارد علشان ناري تهدي شويه بس مفيش فايده شويه واولع نار تاني
وجه يوم الحفله وكنت مجهزه هدوم الحفله
كنت لابسه فستنان بلو فوق الركبه وضيق و هيلز و مزله شعري علي جنبي وبزازي مشدوده في الدريس ومرفوعه
كان اليشوفني يقول عليا واحده عندها 28 سنه
وروحت يومها المدرسه ولبسوني الوشاح لاني كنت ال 8 في الترم الاول
وطول ما انا قاعده عيني علي بودي مش مفارقاه وعماله افتكر النيكه وجسمي ياكلني
ولقيته جاله مكالمه وراح مكتبه فا جريت وراه
دخلت عليه شاور لي اقعد عبال ما يخلص تلفون
هو: خير يا لورين انت مش تحت ليه
انا: هو انا موحشتكش؟
هو : ازاي يعني
انا: احنا كنا متفقين علي المساج وقفت كل حاجه ليه
هو: ما انت زي ما شايفه بعمل ك مساج ومش بنعرف نتحم بنفسنا وبنغلط
انا : بس انا عايزه المساج
هو: حتي لو هنغلط بعدها ؟
انا : ايوه حتي لو هنغلط بعدها
هو : لا لا مش هقدر انا اتفقت معاكي
انا وقتها مكنتش قادره يا جماعه فا جريت عليه ونزلت علي ركبي وقلت له علشان خاطري لو انا عزيزه عليك اعمل فيا ال انت عايزه انا عايزه مساج
وابتديت اعيطه
هو : بس بردو انت مزعلاني ومصالحتنيش
انا: من ايه بس
هو : محمد الضربتيه يا لورين
انا : هعتذره له
هو: طب يلا
انا سكت كدا الهو ايه ال طب يلا .....والحفله والتكريم وانا
بس صمم اني اروح اعتذر لصاحبه ورحنا له
وفتح لنا الباب ولقيته بلم كدا وانصدم من شكلي ال كنت فيه وقال
محمد: ايه دا يا عبدو انت جايبها تهيني تاني ولي ايه
بودي: لالا انا جايبها تعتذر لك
محمد: وانا اصرف اعتذارها فين بقا والقلم ال خدته امبارح دا
بودي: ياعم محمد شوف اليرضيك
محمد: انا راده لها واهينها زي ما هانتني
فا لقيت بودي باصص لي ...... فا قلت له ايه دا انا قلت لك هعتذر له وخلاص
محمد: شوفت بقا يا عبدو جاي تهني تاني
بودي بصي لي : احنا متفقناش علي كدا وزعق فيا ومترفعيش صوتك وانا موجود
فا بصيت في الارض وقلت له اسف ال تشوفه انا هعمله
فا بودي قال له خد حقك يا محمد مني انا ورد لي القلم
محمد : لا يا عبدو هي الهانتني وانت عارف ان القلم دا زي شرف الراجل فا لازم اهينها
بودي: يعني عايز ايه
محمد: هرد لها القلم بس علي التوتا
انا وقتها فهمت انه يقص علي طيزي وبصيت لبودي الهو ايه دا
فا اتكلم معايا ان محمد شريكه في المدرسه وحدش مهم جدا ومش هينفع انه يزعله ولازم يرضيه وقالي اوافق
المهم بعد ضغط عليا وافقت
ونده علي محمد
ووقفت بضهري ادامه برفع الدريس الضيق دا وانكشفت طيزي وكانها انفجرت بحجمها وجمالها الراجل تنح شويه
وكنت لابسه بانتي سترينج فا كل طيزي باينه راح محمد قعد علي الكنبه وقالي اجي انام علي رجله ببطني
زي ما بنعمل في ******* لما نعاقبهم
فا بكل خجل سمعت الكلام ووطيت ونمت علي رجله ببطني
لقيته بيقفش في طيزي ويقولي لا سيبي نفسك كدا انت قافشه طيزك ليه
فا حاولت ارخي جسمي شويه بس كان غصب عني جسمي قافش من الاحراج
فا لما رخيت نفسي البلاج بانت في طيزي ولقيته بيقولي ايه دا يا حلاوه يا حلاوه
ولقيته بيحاول يشدها يخرجها فا جيت اقوم واقاوم راح ضغط علي راسي وقالي متتحركيش
وابتدي يخرج في البلاج وراح مطلعها مني طيزي وحاطتها ادامي وبيقولي افتحي بؤك فا فتحت بؤي ومصيت البلاج بتاعه بودي
وراح ماسك البلاج دخلها طيزي تاني وطلعها ودخلها وابتدي ينيكني بالبلاج وانا ابتديت اهيج وابتديت اطلع اهات مكتوبه وافتح رجلي وارخي جسمي اكتر
وفجاه لقيت بودي في وشي بزبه وراح شادد مناخيري لفوق فا بؤي اتفتح وراح حاطت زبه في بؤي
وبقا محمد بيلعب في خرمي و بودي بمص له
وشويه ودخلت بقا في مود المحن بقا وبقيت عماله امص لبودي وابلع زبه في زوري وادخله كله
ومحمد قلعني البانتي وبيلعب في كسي من تحت وانا لسه علي رجله وكيزي في وشه بيدخل ويطلع البلاج
بعدين بودي راح مقومني وخلاني اوطي ووشي للكنبه ال عليها محمد وراح فاتح خرمي ودخل زبه كله فيا مره وحده فا صوت راح حاطت ايدي علي بؤي ومحمد ضربني بالقلم وقالي هششش هتفضحينا يا شرموطه
وكان بالروب بتاعه فا فك الرباط وطلع زبه وكان زبه اكبر من زب المدير واتخن واسود وريحته وحشه ومليان شعر
وراح لامم لي شعري في ايده ومسك راسي وهو قاعد ووجها لزبه علشان امصها
بصراحه كان زبه مقرف جدا يومت من القرف
بس كنت وقتها هيجانه ومش حاسه بحاجه وخالص وعماله امصله زبه وبودي شغال نيك فيا من ورا
ومحمد كان عايزني اعمل زي ما بعمل لبودي بس كنت قرفانه ابلع زبه فا كنت بلحسه وامص براحه
فا اتضايق وفهم اني قرفانه
راح قايم وهو لسه ماسك شعري وسحبني كاني كلبه وماسك الرباط بيجره وزب بودي خرج من طيزي
وراح مقلعني الدريس والبرا
وقعدني علي كرسي من غير ضهر زي بتاع البارات كدا وخلاني ارجع بطيزي لورا وافتحها بايدي وراح حط زبه علي خرمي وعمال يزق مش بيدخل
راح باصص لبودي وقال له ايه يا بودي انت كنت بتفرش في هوا ولي ايه
رد عليه ياعم اشتغل وانت ساكت
فا نزل علي ركبه وابتدي يلحس في خرمي بلسانه ويتف عليه ويبعبصني علشان يدخل لعباه في خرمي وقام جرب وقعد يحلول يحشره وحسيته بيدخل فيا انا عيني فتحت علي الاخر وعيطت وهصوت لسه لراح بودي حاطت زبه في بؤي
و محمد عمال يدخل زبه شويه شويه وانا ماسكه طيزي فاتحاها له علشان اسهل الدخول
وبودي بمص له تاني
محمد ابتدي يحرك زبه اسرع جوايا وانا حاسه ان في قطر عمال بيتحرك جوايا وكل شويه تزيد سرعته بهبل
وكان طريقه محمد في النيك غير بودي
بودي بيقعد يدق جامد
انما محمد بينيك بسرعه
كان زبه عمال داخل طالع مش حاسه بالوجع جاي منين من كتر السرعه
وقرب مني ووطي عليا شويه ولقيته شغل اقصي سرعه عنده وبقيت عماله اعيط والميك اب باظ وساح علي وشي
وهو ماسكني من رقبتي وشغال اسرع سرعه عنده وانا مش قادره هموت كل مره بيحرك زبه روحي بتطلع معاه وراح مخرج زبه من طيزي فجاه
انا جسمي ساب وجبتهم وكنت هقع من الكرسي لولا بودي سندني
ونيمني علي الارض علشان اخد نفسي
وانا وقتها حاسه ان في هوا عمال داخل طالع من خرم طيزي من كتر ما وسعت
لقيت محمد نزل علي الارض وقلبني بحنبي ونام ورايا ورفع رجل ودخله تاني وبيقولي انت مفكراني خلصت معاكي
واشتغل فيا نيك تاني كدا لحد ما لقيته شغل السرعه القصوي دي تاني وراح جايبهم جوايا
انا حسيت ان لبنه نطر لمعدتي من كتره وخرج زبه فا لبنه كان عمال ينقط مني علي طيزي
ولقيت بودي راح قالبني تاني وضعيه الكلبه
وركب فوقي وشغل المدقاق بتاعه وفضل يدق فيا يدق فيا بردو لحد ما جابهم طيزي بقت كلها لبن انا خلصت وجسمي ساب فا فردت نفسي علي الارض وكنت علي بطني علشان ارتاح شويه
وحسييت بحد بينام فوقي
وسمعت محمد بيقول لسه مخلصتش وراح مدخله فيا للمره التانيه وفضل ينيك فيا والوضعيه دي بتخلي خرمي ضيق فا كنت بصوت وعمابه اعيط وبموت في ايده وبقول له ارحمني ابوس ايدك ارحم طيزي
وبصيت لبودي وقلت له قول له يرحمني انت قولت لي اني مراتك .....هتسيبه يعمل كدا في مراتك
لقيت بودي الكلمه حرقته اوي وراح قوم محمد قال له كفايه كدا البنت اتهرت وكان ساعتها محمد بيجيبهم اصلا فيا تاني وقام من عليا وانا اغمي عليا وصحيت لقيتني علي الكنبه وبودي عمال يفوقني ومحمد جنبه بيقيس ضغطي
وشربوني حاجه مسكره وبتاع وهديت وساعدوني البس بسرعه علشان المدرسه كانت اتقلبت عليا اني كنت موجوده واختفيت
المدير قالي مفيش وقت تستحمي فا غسلت وشي من الميك اب السايح وشلته وحاولت اظبط شعري واحنا في العربيه واعدل هدومي
وجريت علي الحفله لقيتهم بيقولوا لي كنتي فين قلت لهم عندي مغص جامد يا جماعه فا كنت في الحمام فا بصت عليا الميس اسماء لقتني شكلي تعبانه اوي فا قالت لي باين عندك حاجه خطيره في معدتك اطلعي خدي الجايزه وروحي لعياده المدرسه
المدير وقتها كان لف وجه ووقف علي المسرح والاوائل طلعوا يتكرموا وفضلنا واقفين شويه نتصور وكدا
وحسيت باللبن بيخرج من طيزي ومش عارفه اسيطر علي طيزي علشان كانت واسعه اوي ساعتها وعمال ينزل ويتحرك علي فخادي وينقط علي الارض علي الاستدج وعايزه الف لبودي اقول له ومش عارفه
المهم خلصنا وانا روحت جريت علي تحت الحق نفسي في الحمام وكنت هتكعبل
لقيت ميس اسماء لحقتني وبتقولي انت دايخه صح انت لازم تروحي للعياده حالا يلا هروح بيكي
ساعتها لقيت صوت
كملي انت يا ميس اسماء الحفله وانا هوديها العياده
وكان البتكلم دا حبيب ودا شاب كان وقتها عنده 20 سنه تقريبا كان ابن حارس المدرسه
وكنا عارفبن انه صايع وبيشرب حشيش وزفت وولد مس تمام
ولقيته ماشي معايا وانا ماشيه ضاغطه علي طيزي علشان متنزلش لبن
فا لقيت حبيب بيضحك ويقولي
حبيب : ايه شرمك اوي كدا
ويتبع ..............
اتمني كون طريقه سردي اتحسنت لانكم مكنوش راضيين عنها وشكرا
اتاخرت عليكم يا شباب في الجزء دا شويه اسفه علشان تعبت ومكنش فاضيه
الجزء الرابع
وصلنا اني كنت رايحه للعياده و حبيب لقيته بيقولي ايه شرمط اوي كدا
انا وقتها وشي جاب الوان الهو هو عارف حاجه ولي ايه قالي بقول لك ايه انت تيجي لي المحل بليل احسن لك
انا اتوترت وقلت له حاضر بس ادخل الحمام
وهربت منه وروحت البيت نضفت نفسي مكان كميه اللبن الكانت جوايا دي وفضلت افكر هو حبيب كان بيقول اي حاجه ولي بيهزر
فا طبعا لاوحت مكلمه بودي وقلت له الحبيب قاله
وقالي خلاص فكك منه وانا هتصرف معاه وكدا
علاقتي ببودي بعدها بقت عميقه كنت مراته بجد يا جماعه
وكان بيجيب لي هدايا في عيدميلادي و المناسبات كاننا متجوزين
وكان مكتبه مكانا البنتقابل فيه ينيكنيي وكنت تقريبا كل يوم اتناك منه في الدراسه
وفي 3 ثانوي كنت زهقانه من ضغط السنه المقرفه دي ولان حصل مشاكل بيني وبين اختي وهي سابت البيت والناس عارفه انها سنه ضغط وقرف
لقيته عامل لي مفاجاه كبيره
كلم بابا وقال له ان في رحله المدرسه عملاها وكدا 4 ايام لشرم
طبعا بابا وافق وخاصه ان تيتا قايله له اني زهقانه اوي
الرحله كانت المدرسه عملاها للمدرسه وكان بودي مطلع فيها مراته وولاده
بس انا وهو مطلعناش وخدني بيته وكانوا احسن 4 ايام
كتن مديني يومها مفتاح تاني لعربيته ومعرفني هو هيركنها فين وجيت ركبت العربيه ومدخلتش المدرسه
وهو اتاكد ان عيلته ركبت والباص اتحرك وجالي
دخلنا البيت انا كنت محروجه
انا يا دوب دخلت البيت وعديته وببص علي البيت كدا لقيتني بتشال من ورا وبيجري بيا علي السرير
ورماني ونط عليا بكل وحشيه
وانا بقول له يووه يا بودي اليشوفك يقول عليك محروم طب استني اغير
ودا مش بيتكلم وعمال يقلع ويبوس فيا وانا انسجمت معاه في البوس
وشد بلوزتي قطعها وقفش بزازي قعد يعض فيها ونام فوقي وعمال يرضع ويمص فيها وانا حاضناه وسحت خالص وبقول له وحشتك اوي كدا يا حبيبي
ويطلع يبوسني وانا البوس بيكهربني اوي وهو عارف
وراح واقف بركبته علي السرير علشان اطلع زبه من البوكسر
وكان اصلا هيخرم البوكسر
فا طلعته وكان زي العمود واول مره اشوفه واقف كدا وبودي ساكت ومش بيتكلم معايا ومستغرباه
وراح ماسك وشي ورازع زبه في بؤي من غير اي مقدمات
انا اتضايقت وزقيت رجله علشان اطلع زبه
راح مديني قلم علي وشي ساعتها انا هنجت وخفت منه الهو مش دا بودي ال انا عرفاه خالص
وراح ماسكني من شعري ورازع زبه في بؤي تاني فا سكت وفضلت امص واخليه ينيك بؤي واتف عليه علشان عرفت بالمنظر دا هيفشخني جامد
وراح مطلع زبه ورماني وقلعني الكلوت وحطه في بؤي
ورشق زبه في طيزي كله مره واحده مش زي ما احنا متعودين براحه الاول
وقتها انا روحي طلعت وحطيت وشي في السرير وصوت وشديت في الملايه وقفشت بطيزي علي زبه جويا علشان ميحركوش
بسخرج زبه بسرعه ودخل تاني وانا بموت في كل مره يدخل ويطلع كان روحي بتطلع وترجع
والم رهيب ومش قادره
راح رافع طيزي لفوق وركبني زي كدا
https://anteel.xyz/index.php?attachments/1650831911267-png.144571/
وانا كان خلاص ابتديت اتعود والوجع اتحول لمتعه وبقيت اطلع اهات شرمطه
وفضل مكمل كدا وجه وقت الدقاق اللي هو برنس فيه
و كنت بنفس الوضعيه وهو يجقني فا اتنطر لقدام واخبط في السرير واقول له ااااااااهههه براحه
يقوم ماسك طيزي ويرجعها جامد وزق زبه جامد وانا طيزي اتفرتكت واتخرمت من جوا
ورجلي سابت ونمت علي السرير راح نايم فوقي وفضل ينيك فيا بردو مسابنيش في حالي ساعتها
وبقا يدق بسرع اوي اوي فا عرفت انه هيجيبهم راح قالني وضاربهم علي بطني واترمي علي وحضني ونام علي صدري كانها مخدتين
ونام وانا الاحساس بتاع الحضن دا حسسني بامان وارتحت وروحت في النوم
وصحيت علي حاجه بتلعب في كسي فا بفتح عيني لقيته بيلحس لكسي ويقولي صح النوم يا قمر
فا قلت له ايه دا احنا نمنا اد ايه قالي بضحك هديتك 8 ساعات فا استغربت ايه دا دا كله
قالي قايه هده تانيه
فا قلت له مالك يا بودي مش من عوايدك ال حصل حكي لي ان بينه وبين مراته مشاكل كبيره وكان متضايق اوي وانها مقومه عليه عياله
فا قلت له ولا يهمك وانا هفرحك واعوضك
قالي نفسي ترقصي لي وراح جايب لي كلوتات وقالي بصي لبسك الرسمي هنا ال 4 ايام كلوتات وبس
ضحكت بشرمطه كدا وقلت له يا راجل متحرجنيش بقا راح ضاربني علي طيزي وقالي يلا قومي ارقصي
قمت رقصت له ودخلنا المطبخ ناكل ساعتها وبنرقص سوا و ناكل ونضحك وشلني يلفني وعمالين نهزر
وراح مساكني رافع رجلي علي الرخامه وهوب مطلع زبه ورزعه فيا كمان مره وبهدنلني نيك في كل حته في البيت يومها في الحمام والمطبخ واسرير اوضه النوم وعلي السفره وفي كل حته كان معركه نيك ساحقه و خرم طيزي يومها اتفشخ وبقا واسع طول الوقت
وعملنا حركه جنان وطلع ناكني في البلكونه
تاني يوم صحيت لقيته عامل لي فطار وجايبه لي وفطرني وقلت له مش هتاكل ولي ايه قالي انا مش بيشبعني غير جسمك وقام راكبني علي السرير تاني
يومها جاتت الساعه 4 كدا وطلب لنا بيتزا وجرس الباب خبط فا انا كنت جنب الباب بالظبط وحصلت غلطه كبيره جدا مني اني فتحت الباب وانا بالكلوت بس اخدت بالي فا مفتحتش الباب علي الاخر وفضلت اقول له ثانيه ثانيه وبودي جه جري ولبس جلبيه وجاب الاكل منه
وقالي انت بتهزري الراجل هيعرف اني جايب واحده البيت والمطعم دا عارفنا وعارف مراتي
فا فضلت اعتذر له راح ماسنكي من وشي وقالي انا هعاقبك ودخل جاب لي هدوم لمراته وقالي البسها
فا سمعت كلامه ولبستها ولقيته بص لي بغضب رهيب مكنتش اعرف انه بيكره مراته اوي كدا
وراح قرب ماسكني شدني علي الاوضه فا مفكراه هيرميني علي السرير لقيته بيقولي مكانك علي الارض يا كلبه مش السرير وضربني بالقلم
وبقولي طلعي زبي يا شرموطه طلعي ال هيطفيكي
فا بقول له اهدي بس يا بودي
قالي طلعيه يا شرموطه وضربني علي وشي تاني
فا دخلت براسي في الجلابيه وعماله امص في زبه وهو عمال يخنقني بزبه ويضغط بكل قوته علي راسي يحضر زبه فيا
وراح رافع العبايه واحطتها في بؤه وقطع البنطلون الكنت لابساه ودخل زبه فيا و فضل يدرزعني ويقولي هوهوي زي الكللابب يا وسخه ويضربني علي وشي
ويقولي طلعي لسانك يا كلبه ويضربني علي وشي فا طلعت رساني وقولت له اهو طلعت لساني وفضلت اهوهو واقول اااااه وهو يهيج عليا اكتر وراح رافعني من طيزي وقايم بيا
https://anteel.xyz/index.php?attachments/1650833608403-png.144577/
وفضل ينيك فيا كدا شويه وانا مستمتعه وبعدين راح ماشي بيا لبرا وحطني علي السفر وكمل فيا ولقيت الوضع طول وانا جبتهم 4 مرات ومبقتش قادره
نزلني علي الارض تاني وقعد ينيكني ويضرب فيا ويقولي امشي يا شرموطه يا بنت المتناكه ويدقني علشان اتزق لادام زي قبل كدا
وانا مش قادره وعماله اسحف اهرب منه و اجري منه واطلع زبه واسحف بسرعه الحوار اتحول من متعه لوجع واهانه
وهو يشدني من رجلي وينام عليا بجسمه علشان مهربش منه ويفشخ فيا ومبقتش قادره
وعماله اقول له ب**** عليك هموت بجد ابوس ايدك حاسه اني بجيب ددمم من خرمي مبقتش قادره سيبني ارتاح شويه
وهو يضربني ويقولي انت تتناكي مني زي الكلبه وبس يا متناكه
وبعد ساعات من النيك والاهانه جابهم اخبرا وكان بركان لبن ضرب في طيزي وتقريبا كان واخد حاجه لانه اول مره يتاخر كل الوقت دا
وانا نمت مكاني علي الارض من التعب
بس صحيت لقيته شالني ونيمني علي السرير
وقاعد جنبي وحاطت راسي علي رجله
فا فوقت اعتذر لي وفهمت انه كان متخيل مراته انا
وحكي لي اد ايه هي مكرهاه في عيشته وانه نفسه يفشخها ويعرفها قيمتها بس هو خايف من حماه علشان ظابط وهو مكفراه في عيشته ومنكده عليه
فا قدرته وقلت له انا مراتك مش هي يا حبيبي وقالي انه هيستني اني ادخل جامعه ويتقدم لي بجد ويذل الوسخه التانيه دي بيا
وانه مش هيفتحني غير لما يتجوزني علشان ياكد لي انه مش بيتسلي بيا وكدا
وخلصوا ال 4 ايام وروحت بيتي انا طول ما انا ماشيه حاسه ان طيزي مش طبيعيه من ال 4 ايام دول وان في فجوه فيا وهوا داخل طالع وكانوا 4 ايام متعبين وقربنا انا وبودي لبعض اوي اوي
وفضلنا مع بعض وكان بيذاكر معايا وواقف جنبي طول 3 ثانوي وجبت مجموع كويس ودخلت الكليه العايزاها
بس حصلت بقا حاجه انا لمحت بيها قبل كدا
الراجل بتاع الدليفري عرف صاحبه المطعم ان كان في واحده في البيت و هي صاحبه مرات بودي فا كانت عارفه انه بيخونها
وهو كان مخبي عني انها رافعه عليه خلع وبتاع
وخدت منه كله حاجه و هي جات لي مره كلمتني وقالت لي اتقي شري وهددتني وانا عملت اني مش فاهمه واني مش خايفه
بس لما شوفت الست دي انا اترعبت وطريقتها غريبه واسلوبها فظيع حرفيا
بعدها باسبوعين جالي خبر ان مستر عبدالرحمن مات وكان مختفي بقاله شهرين قاطع عني ومش عارفه اوصل له
ومبقتش عارفع اعمل ايه طب اروح ولي مروحش وبقيت قاعده في اوضتي منهاره ومصدومه فتره والدراسه ابتدت ومكنتش اعرف اي حاجه في الكليه وقاعده في اوضتي وخلاص
انتظروا الجزء الجاي...............