ا
ابيقور
زائر
مقدمة باختصار انا احمد اول مرة اكتب وقررت اشارك علشان بحب الكتابة انا قديم جدا بس دي اول مرة اشارك.
ههتم براريك لو في فايدة أو نقد بناء جزء من القصة حقيقي وجزء خيال بنسبة70% حقيقي 30% خيال هسيبك انت وحكمك لأن كل واحد فينا لية عقليتة
احمد.21سنة.الطول190.الوزن86.العيون بني الشعر بني .جسم رياضي.
في الساعة التاسعة صباحا يستيقظ شخصا ما علي صوت هاتف بضان
أيوة يسطا بكسمك بتتصل لية محمد. اصحي ي عم ورانا مدرسة
مدرسة اي ي عم مفيش قرار وزاري يطلع يخلي المدرسة تبقي اخر النهار
صوت من خارج غرفتي اصحي ي احمد علشان مدرستك
تمام صاحي ماما لبست ونزلت روحت المدرسة انا طالب في 3 اعدادي رياضي من وانا صغير بحب الكورة والجيم وبشجع فرقة واحدة في مصر هنا ولاعب عالمي واحد المهم .
لبست لبس المدرسة ونزلت قابلت صحابي واحنا مدرسة مختلطة وليا اصحاب كتير جدا في المدرسة حضرت الحصص والدنيا تمام جدا واحد زميلي بقولك يا احمد. عايز اقولك حاجة. قول ي زميلي.انا الصراحة بيحصلي حاجات غريبة كدة وبسمع أصوات غريبة بليل لما ابويا بيجي بليل وامي بتفضل تصوت.اة دي حاجة بتحصل طبيعية بين ابوك وامك واسمها تلقيح ودة السبب في الخلقة العرص اللي قدامي دي.قاطع كلامنا ميس مروة بتاعت العلوم
السن . 25 سنة .وصفها.الطول 165 وزن70. العيون خضرا بس كارزمتها مش حاضرة معلش ي شباب.شعرها بني فاتح جسمها متوزع صح كيرفي وفي نفس الوقت وسط فرنساوي بزاز واقفة دايما مفيهاش ترهلات طيز مشدودة وفهمت من كدا أن هي بتمارس رياضة.
مروة.قيام السلام عليكم....... وبركاتة
الفصل كلة. في صوت واحد وعليكم السلام,...... وبركاته
مروة.جلوس. بعد الهبد الكتير والواجب ومين معملش ومين عمل
وبدأت تشرح درس التكاثر. ومعظم العيال هايجة واللي ماسك بتاعة عمال يفرك فية والشهوة بدأت تلعب دورها مع الفصل كلة ف انا قومت سالت سؤال هو يعني اي ي ميس سائل منوي اتكسفت كدة وبدأت تتلخبط في الكلام والعيال بدأت تضحك ميس.مروة احتوت الموقف وشرحتلي اي هو السائل المنوي جرز الفصحي ضرب وميس مروة قالتلي احمد عايزاك متنزلش
فل نعم ي ميس.احمد هو انت سالتني السؤال دة لية
مفيش ي ميس مروة انا بس اللي بحب اتعلم حاجات جديده والمدرسة كلها عارفة كدة
ميس مروة. تمام ي احمد برافو
نزلت وقابلت العيال واحد صاحبي اللي كان سألني السؤال شاف واحدة بتبصلي
ولا ي احمد
اي امك بتنيك ابوك المرادي
ي عم لا بص مين اللي بيبص عليك ساندي بطلة المدرسة
مش دي ساندي صاحبتك
اه هي ي عم اعمل اي انا لاقيتها جاية علية
ساندي. ازيك ي احمد (صحابي كلهم ايوا يابا في صوت واحد)
انا فل ي ساندي انت اخبارك اي
ساندي.الحمد ****
انا.دايما بخير ي ساندي
ساندي.مبتسالش يعني وعامل تتقل علية براحتك ي صاحبي بس افتكر العصابة مش هتنجح غير بالعنصر النسائي
انا.فل ي نسائي احنا بس عاملين هدنة مع المدرسة من كتر ما هما صعبانين علينا وبعدين انت عارفة انا مقدرش استغني عن العنصر انت عارفة هو بالنسبالي اي
ضحكنا مع بعض وهزرنا هزار باللمس كدة وطلعنا علي الفصول
اعز اصدقائي محمد اي يسطا مفيش عصابة ولا اي
لا ريح مفيش
عايزيين جنان السنة اللي فاتت
انا.بص يسطا احنا اتفقنا اللي يجي علي واحد مننا برا اي؟
محمد.عننا ي زميلي
انا.حلو ومناذيش غير اللي آذانا
محمد.سليم ي صاحبي بس عايزين حنكشة وبعدين انت خليت ميس مروة حلوة ليك وانت مع بنات المدرسة بتعط ي زميلي
انا.برة عنك الخبرة تفرق وبعدين انا لو عايز اعمل اي حاجة هعملها ومش غرور دة ثقة في النفس وانت عارف
محمد.نتراهن
انا.مبسخنش بس قول عايز اي حتي يبقا في كسم ساسبنس
محمد.تنام مع ميس مروة
انا.فل بس كدة
خلصنا كلام واليوم خلص لقيت تلفيوني بيرن
ساندي. اي ي احمد انت فين انا عند باب المدرسة ي ساندي في حاجة
اة في انا جيالك فل مستنيكي جات ساندي
بص ي احمد اللي هقلهولك دة محدش يعرفة غيرك لأن انت اقرب حد لية قولي و انجزي في اي مدير المدرسة عملت مشكلة بسيطة في الفصل ونزلوني لية اتحرش بية
وصف ساندي.160طول.وزن60.شعر بلوند.عيون بني بزاز متوسطة.طيز كبيرة
اتحرش بيكي ازاي يعني وضحي اكتر لما دخلتلة قالي انت بيجيلي منك مشاكل كتير الفترة دي ومبعملش استدعاء ولي أمر إنما كدة الأمر زاد عن حدودة ولا انت علشان فاكرة انك كبرتي واحلويتي وبقيتي عروسة هسكتلك وجاب الخرزانة علي ... علي... علي اي ي بنتي اخلصي بتقولها بكسوف كدة علي صدري فل خلاص متقلقيش حقك وصل بكرة نشوف حل جمعي العصابة
مسكت الموبايل رنيت علي محمد بقولك ي محمد كان نفسك في طالعة حصل فل العصابة تحضر بكرة محمد.ايوة بقاااااا
وصلت البيت غيرت وكلت ولبست هدومي ونازل ساعة كورة
ابوايا زي معظم الابهات.كورة تاني انت مش هتنفع وقابلني لو نفعت وبلا بلا بلا بلا ومي دايما واقفة جمبي
رجعت من الساعة وغيرت واستحميت ووقفت في البلكونة بشورت والاقي مرة واحدة الحب كلة طلع قدامي
ليلي.حب الطفولة وا اول ما شافتني كدة فضلت متنحة شوية اي طالعة تبصي علي حد.وانت مالك .انا فل.وانت؟ احسن منك طيب القمر ابو احمر دة مستني حد
اتكسفت وشها احمر وجاب الوان ودخلت جوا بعتتلي رسالة علي الفون بالرد
ليلي ولا حاجة مستنية واحد بارد يرجع اطمن علية
تطمني اي دة هي كدمة بسيطة في الساعة وبعدين عرفتي منين
انا لية مصادري الخاصة ي استاذ غامض
دة احنا نجندك بقا في المخابرات ي لول
ملكش فية
دخلت اتعشيت وخلصنا عشا وامي دخلت كالعادة تهدي ابوك بيحبك خايف علي مصلحتك زي اي ست بيت بتخاف علي بيتها وعيالها بلا بلا بلا
قومت الصبح روحت المدرسة نزلنا الفسحة بسال علي محمد علشان نجمع العصابة هو محمد فين
واحد زميلنا. انا شوفتة داخل الحمام.حمام؟!
عقلي .اكيد اللي بنفكر فية بس اتاكد يسطا
ي عم كسمك انا عارف صاحبي
عقلي طب كسمك علي كسمة فل ي عم كدة
انا .علي الكل
روحت الحمام وتقسيم الحمام كل حمام بعيد عن التاني بشوية
دخلت وقربت عند كل حمام مفيش حاجة روحت عند مكانة المفضل اخر حمام وقربت سمعت صوت امممممم براحة ي محمد هدومي هتتبهدل اةةةةةة ي امممممم حاسب ي محمد هدوم المدرسة هتتقطع لا بلاش تحت خليك في بزازي
خبطت مرة واحدة براحة لاقيتة بيقول مين بتلقائية
انا. خدمة العملاء ي كسمك بقالك كتير ي فندم ونسيت تقيم خدمة التفريش
مين معاك علا حمامات اة هي ي صاحبي علا عارفها كيفها كيف ترترة علا من خضة لضحكة فاكرها لحد دلوقتي
علا .قمحاوية شوية .شعر بني .عيون بني .الطول 170 .الوزن 60 بزاز متوسطة طيز متوسطة. شهرتها علا تويلت
خلص وتعالي ي علا معاة علشانك عندي ليكي حاجة تناسب مهاراتك
اتجمعنا وكنا عبارة عن 16شخص وكلنا أصحاب وزمايل
احنا في حد مننا اتعرض لإهانة كبيرة مش مهم تعرفوا هو مين بس احنا اتفقنا اتفاق وانا بجمعكوا انا اللي هيجي علي حد مننا
كلهم في صوت واحد برا عننا
تمام قوي التنفيذ بعد يومين هنعمل كذا وكذا وكذا
وانا اللي هنفذ بس كل واحد علية دور واهم دور علا مراحيض اللي هتقوم بمهمة مقرفة قصدي مشرفة
فل ي عصابة
علي الكل ي boss
في مكتب المدير
الساعة 8.30صباحا بالتقريب يدخل مدير المدرسة مكتبة اي الريحة دي وبيلاقي موزة ف بيدوس عليها ويتزحلق وبيقع علي طيزة علي فضاللات انسان واعتقد عرفتها هو مين
بعد كل دة لقي ورقة علي المكتب مكتوب اضحك علشان الصورة تطلع حلوة ي مراهق
الصورة اتعملت بوستر علي جروب المدرسة
بينفعل المدير مين الحيوان اللي عمل كدة ومنع الفسح ووقف المدرسة طبور وجمع المدرسين وعمل مع الطلبة تحقيق
وصف المدير مستر عبد المنعم. السن.57سنة الشعر ابيض الطول177.الوزن.65
وكان طول ما انا في المدرسة بيحبني وبيشكر فية ولحد دلوقتي ميعرفش مين اللي عمل كدة الا لو هو معانا علي المنتدي هنا
فلاش باك
تجمع العصابة
انا هوزع عليكوا الأدوار. كل واحد يركز انت ي معلم هتراقب المدير لمدة يوم كامل وتتابع كل تحركاتة وانت هتاخر المدير بخرم بسيط تعملة في كاوتش العربية وانت ي ساندي يوم الخميس الكل بيمشي بدري بيكون فية مجموعتين يوم الاربعاء دورك أن تعملي نفسك تعبانة فشخ والمجموعة تتلغي وانا اليوم دة هعرف اتصرف في مجموعة العلوم بتاعت ميس مروي وانت ي علا تاخدي كام كيس كدة وتعمل اكتر حاجة بتتقني فيها من النوعين ماية وطينة وانت ي اسراء تعملي صوت تقلدي فية حد من المستشفي تقلدي صوت حد كبير وانت بتعرفي تقلدي اصوات كدة كدة تقوليلة ابنك عربية خبطتة... وانت ..... وانت ..... الخ الخ الخ واحد من العصابة. ما هيكلم البيت عندة يشوف في اي طيب هنا انا مش بتاع كفتة ولازم ادرس اي خطوة انا باخدها المدير بخيل والحاجة الوحيدة اللي يقدر يوصل بيها لبيتة الارضي ومحمد دورة هيكون أنة يقطع سلك الحرارة ي حنيوك شخص تاني انت عرفت كل الحاجات دي ازاي واحنا لسا في سننا دة الكتب ي زميلي .ا اتوزعت الأدوار وجية يوم التنفيذ
ساندي تعبت هي وكام واحد من العصابة خلوا المجموعة الأولي
المجموعة التانية ميس مروي اليوم اللي قبل المجموعة انا حضرت الجزء اللي هيتشرح وبدأت خطتنا وكنت بحاول واسال اسالة كتيرة جدا وكمان محرجة وكيريتيف
خلصت المجموعة واحنا ماشيين ميس مروة ندهتلي
ي احمد.عايزاك دقيقه
فل ي ميس مروة اتفضلي
مروة. انا مبسوطة جدا بيك النهاردة وواثقة انك هتكون حاجة كبيرة في المستقبل المدرسين حقولي عنك كتير وقد اي فعلا انت بتحب تتعلم وبلا بلا
شكرا ي ميس ومشيت وسبتها وكان حظي أن هي ندهت علية الكل كان مشي وانا دخلت الحمام ومفيش غير الفراشين وبيبقوا واقفين علي البوابة والمدرسة فيها بوابتين محمود
وعثمان وعثمان دة علي طول في غيبوبة
طلعت الفصل في شنطة الإسعافات الأولية وانا امين الفصل لبست جوانتي طبي وبدأت خطواتي ناحية مكتب المدير وخدت الكيسة كان فيها مجموعة من الراوئح اللي تفشخ جيوبك الأنفية.وقفت قدام المكتب وزقيت الباب ورميت الاكياس وحطيت كيس الطينة في مكانة المناسب وانا بخرج احا اي دة صوت وصورة ي ابو حميد دا انت هتتفشخ
يتبع...............
اولا:طبعا شكرا لاي حد دعمني برأية في كومنت أو برايفت
استفدت كتير طبعا .
ثانيا: انا عارف ان كان في غلطات كتير في الكتابة وهحاول علي قد ما اقدر أنها متتكررش تاني.
ثالثا: انا مش بقرأ روايات كتير انا بقرأ كتب ف تقريبا عدد اللي قريتهم كان 6 او5 روايات بالتقريب والكلام دة من فترة ف طريقتي في السرد هتعجب فئة ومش هتعجب فئة تانية مع احترامي للكل طبعا.
الجزء الثاني من Sigma
وقفنا الجزء اللي فات
لما المدير اتحرش بساندي ومحمد صاحبي كان بيفرش علا حمامات
واجتمعنا بالعصابة وكل واحد اتوزع علية دور ونفذة
وانا كان علية التنفيذ بعد ما خلصت في مكتب المدير وخارج
لاقيت كاميرا متعلقة في وش المكتب خخخخخخ
عقلي .احا ي أبوا ي حميد صوت وصورة دة انت هتتفشخ
انا.خخخخ احا انت بكسمك قعدت تقولي ماهر وعلي تركيزهم عالي
عقلي عامل نفسة من بنها
فلاش باك في اجتماع العصابة ......
انا. بفكر مين اللي اخلية يكشفلي مكتب المدير ويعرفلي اي اللي جواه
عقلي. من غير ما افكرلك ماهر وعلي ومتراجعش وراية
انا. متاكد! ي أبوا العريف
عقلي بصوت محمد رمضان متأثرا بفيلم الألماني (ثقة في اللة نجاح)
انا. انت ي ماهر هتمسك في علي وسط حصة ميس
مروة بعد ما نتطلع من الفسحة
علي.:تمام ي احمد
ماهر.:تمام ي احمد
علي. طيب انت بتقول ماهر هيمسك فية (انا هعمل اي)
انا : بهدوء اعصاب انت! ولا اي حاجه ماهر هيقفشلك في الدوندو بس ضحكنا كلنا وهزرنا وكلة تمام
انا:خدت ماهر علي جمب وقولتوا انا عايزك تنيكوا علشان غبائو دة
ماهر: ياةةة اخيرا وعمل الحركة الشهيرة بتاعت (حمدي الوزير) انا كا احمد خوفت علي علي اليوم دة
بعد ما طلعنا وقاعدين في وسط حصة ميس مروة ماهر ادا لعلي حتة قلم ي *** امييييي خلاة بعدها يتكلم بلغة الإشارة علي مسك في ماهر من الوجع بجد
والفصل بقا فوضي وكلة ظاط في الظيطة وانا قاعد مبطلعش صوت وهاديييي فشخ ميس مروة بتحاول تهدي في الفصل مش عارفة لأن طبعها غلبانة او انا الوقت دة اللي كنت فاكرها علي نيتها اتاريها طلعت خبرة
ميس مروة: بعد ما اخيرا قدرت تسيطر علي الفصل اي ي حيوان اللي عملتة في زميلك دة
ماهر: ما هو طويل وكل شوية اقولة اثبت مش شايف
ميس:مروة دة مش مبرر
وازاي تضربة بالشكل دة موجها الكلام لماهر اللي فشخ علي وانت ازاي ي علي تمسك فية.و انا موجوده وخدتهم عند مكتب المدير وحكت للمدير علي حصل واستاذنتة علشان تكمل حصتها
المدير.اتفضلي ي استاذة
المدير: انت ازاي ي ولد انت وهو تعملوا شغب في الفصل بالشكل انا مسمحش أن يكون في مدرستي حاجة زي دي تحصل
ماهر وعلي: مش مهتمين لكلامة ومركزين في المكتب زي ما كان عقلي العبقرينو فاكر
عقلي: ثقلتك كسمك
المدير: انت تجبلي ولي امرك بعد يومين وانت زية بالظبط لما نشوف اخرتها معاكوا
انا قاعد في الفصل في حصة ميس مروة زبائن عليها متنرفزة وعلي اخرها الجرس ضرب وحصتها خلصت ومستنين اللي بعدها
مستر عاطف دخل
ميس مروة.استاذنك ي مستر عاطف عايزة احمد أقل من 5 دقائق
مستر عاطف. اة طبعا اتفضلي
ميس مروة: بعصبية وصوت هادي انت ازاي تفضل ساكت علي اللي حصل في الفصل دة ومهدتش زمايلك لية + انت كمان امين الفصل لا و مسؤول عن الشرطة المدرسية ومعملتش حاجة
انا. ي ميس مروة انا اقدر فعلا اهدي زمايلي مش خوفا مني لا علشان احنا بنحب بعض بس حتي لو انا مدير المدرسة ودخلت ولاقيت اللي حصل في الفصل دة مقدرش ادي أمر أو اهدي الطلبة وحضرتك موجودة
انا:مسالتيش نفسك لية؟!
ميس مروة:لية بقا أن شاء ****
انا:علشان انا لو عملت كدة هيهدو اة هيهدو بس شخصيتك هتتمحي في الفصل وانا اسف في اللي هقولة محدش هيحترمك ف اللي عملتة خوفا علي سمعتك في المدرسة
ميس مروة: بإيرور ظهر عليها وفي عقلها زي لمبة نورت كدة
انا: قاطعتها وانت كدة زي ما سيطرتي مرة تقدري تكريرها تاني
ميس مروة.لسة هترد
انا.قاطعتها استأذنك انا بقا علشان مستر عاطف لازم اكون مقدر وجودة واحترم وقتة زي حضرتك وسبتها ومشيت
عودة من الفلاش باك........
عقلي: ريح انا مش عارف افكر
انا:شاطر بس تقولي عيب عليك وثق فية
لميت الاكياس الفاضية اللي حدفتها في المكان وانا قلبي واقع في طيزي ونزلت اتسحب و علي البوابة اللي عند عثمان غيبوبة بواب المدرسة وكالعادة نايم ونطيت من فوق السور
بعدت عن المدرسة بمسافة كبيرة ورميت ادوات المهمة
(mission succeeded) بس هتفشخ
وصلت البيت
وكانت الساعة تقريبا 5.30
اول ما فتحت الباب
ابويا:كنت فين ي بية
انا كنت في المجموعة ي بابا
ابويا:مجموعة ولا صايع كعادتك واي الريحة دي كنت بتسلك بلاعات
انا: معلش بقا ي حاج اكل العيش مر
ابويا: كالعادة واللة ما انت نافع
انا: شكرا علي تأكيد المعلومة ي حاج
امي: انت متبهدل كدة لية ي احمد انت كويس فيك حاجة واي الريحة دي
انا: مفيش يسطا انا فل قدامك اهو ومتستغربش عزيزي القاريء انا تعاملي وما والدتي اكتر من أصحاب وعلاقتنا قوية جدا
انا: حضريلي بس غيار واكل علشان جعان
خت الهدوم ودخلت الحمام اخد دش ***يخربيت امك ي علا كان لازم تعمليها بضمير كدة
عقلي: بس علا جامدة يسطا كسم بزازها عايزين يتفرتكوا
انا :انت شرفت ي خول بتفكر في الهيجان وسايب الورطة اللي احنا فيها
عقلي: فسي دماغك ي برو انت بكسمك هتحسسني أن انت احمد زويل *** ما انت نافع
انا : بقيت حاج 2 كدة! متحاولش تقلدة
عقلي: برا عنك
انا: كسمك
عقلي:كسمين امك
خرجت من الحمام ودخلت قعدت علي السرير بشورت وفتحت الفون وكلمت محمد حكتلة اللي حصل
محمد: ي ولاد المتناكة ي اغبية بس اقولك علي حاجة
انا: متقولش مش مهتم اعرف
محمد: كسمك انت كدة هتتفصل وش والرهان هيروح عليك وسلملي علي مروة ي كسمك بالشفا علشان تقعد تخطط وتتكتك وتعمل فيها اللهو الخفي
انا: محمد ي حمامات انا مش ناقصك واعتبرني قفلت السكة في وش كسمك
قفلت السكة وقعدت اقلب في الفون ولاقيت رسايل من ليلي وساندي ولاقيت ماهر وعلي اون لاين عمالين يتكلموا علي جروب الواتس في اللي حصل في المدير وكل واحد عمال يقول للتاني مبروك وعاش ي شباب وكلة فرحان والخ...الخ ..الخ...
ساندي وليلي باعتين رسايل لية علي الفون
ساندي: شكرا ي تقيل علي اللي عملتة وانت بجد اعز صاحب واقرب حد لية و ي *** متحرمش منك ويخليك لية وحاجات كتير وايموشنز
انا: ابتدأنا شحاتة ***يحنن عليكي
ساندي: يبني بطل رخامة علية انا زي صاحبتك بردو
انا: ماشي ي ستي متقوليش كدة احنا اصحاب بجد وانا بعزك وانت عارفة كدة كويس ومحكتلهاش علي اللي حصل قولت هتقعد تحس بالذنب وتعيط وانا مبحبش كدة الصراحة بتبضن
فتحت رسائل ليلي
ليلي: لازم انا اللي كل مرة اللي اسال عليك ولازم اهتم وانت مش معبرني انت مبتحبنيش انت وانت وانت اصل الاهتمام مبيتطلبش وفي الاخر باعتة المهم وحشتني انت عامل اي
انا: جالي ايرور وقعدت اسال نفسي اسالة كتير في عالم غير موازي
انا: انا فل طول ما انت بخير معلش متزعليش انت عندك حق طبعا بس انا كنت مفشوخ الفترة اللي فاتت انت طمنيني عليكي كنت محتاج اسمع صوتك وبحاول أراضيها بكلمتين كدة لقيتها بتقولي امممممم
ودي كلمة بضان زي كلمة معلش لا ليها ضرر ولا نفع
ليلي:اممممم
انا: مالك ي ليلي
ليلي: مليش
انا: ي ستي قالبة وشك في اي
ليلي: مفيش
انا: عايز اقولك علي حاجة
ليلي:متقوليش
قفلت الفون واتبضنت الصراحة الواحد عندة مشكلة ومش ناقص
وقاعد بفكر ي تري اروح المدرسة ولا مروحش لو مروحتش اول واحد هيتشك فية هو انا
عقلي : يبني ازاي دة معظم المدرسة حباك
انا: يسطا اقعد ساكت انت وشك خراب
عقلي: ما لو روحت الكاميرا اكيد هتتراجع بكرة وهتتفشخ
انا: طيب والعمل ي عبقرينو
عقلي تروح المدرسة بكرة عادي
انا: انت عايز تجنني انت معاية ولا ضدي؟!!!
عقلي: اسمعني للاخر
انا: اتحفني
عقلي: تروح وتكون واثق من نفسك كدة
لو واحد داخل علي كمين وواثق من نفسة ساعات مبيتفتش
انا: تصدق وجهه نظر فعلا مع اني مقتنعنتش وروحت المدرسة ووصلت كل شئ طبيعي من الطبور لتحية العلم للشارة المدرسية مفيش اي جديد المدير بس اتاخر ولسة مجاش وطلعنا علي الفصول والمدير بردو لسة مجاش
انا: احا هو في اي انا شاكك في حاجة
مشرفة الدور: احمد فلاني فلان فلان.
انا: انا موجود
مشرفة الدور: المدير عايزك
يتبع***************
الجزء الثالث
الملخص.......
ماهر وعلي مسكوا في بعض
ميس مروة كانت عايزاني اتدخل وتقريبا فشخت جبهتها بالعقل
ماهر وعلي نزلوا للمدير وعملهم استدعاء ولي امر
ليلي بضنت علية في عز ما انا كنت محتاج ليها
المدير طلبني عندة في المكتب
@@@@@@@@@@@@@@
الطالب احمد فلان فلان فلان
انا. ايوا موجود
مشرفة الدور. المدير عايزك
عقلي. احا ي صاحبي دة انت هتركب علي الشلاحات
انا. ومالة يسطا كلة رايح وادينا هنجرب حاجة جديدة
الشلاحة حلوة بردو
وصلت عند مكتب المدير وبدأ الحوار كالتالي ريأكشن المدير متعصب سيكا اكيد بسبب اللي عملناه فية
المدير. طبعا انت عارف انت عملت اي ي احمد
انا. بتعجب وهدوء عملت اني مش فاهم !؟
المدير. احمد انا ميس مروة حكتلي كل حاجة ودي مش اول مرة حد يشكر فيك
انا.جالي ايرور مش فاهم هو بيلف ويدور ولا لي قصدة حضرتك ممكن توضح علشان مش فاهم ي مستر وميس مروة حكتلك اي ؟
وقالي علي موقف ماهر وعلي والهيصة اللي حصلت في الفصل
المدير. وانت الوحيد اللي كنت منضبط وملتزم بأخلاقك
علشان كده دي شهادة تكريم بالتزامك بالاخلاق والانضباط المدرسي ودة بشهادة مدرسين المدرسة
عقلي. هو المدير دة عبيط ولا بيستعبط عليك ي عم دة انت نيكتة في افكارة
انا. مش عارف خلينا نمثل معاة الفيلم وكدة كدة احنا اللي مألفين السيناريو استلمت منة الشهادة انا بشكر حضرتك ودي شهادة اعتز بيها
المدير. اتمنا لك التوفيق والاستمرارية تقدر ترجع علي فصلك
انا خرجت من عندة وعقلي شغال تفكير طيب واللي عملتة و العصابة والكاميرا انا جالي ايرور ودماغي هنجت وفسيت دماغي خالص رجعت الفصل وقعدت في اخر ديسك ومحمد جالي
محمد.اي اللي في ايدك دة فكك نقول مبروك الرفد ي boss
اديتلة شهادة التكريم بيقرا و هو فاتح بوقة ومستغرب
محمد.قولي ازاي ما انت مش ساحر ايوة بتعرف تفكر بس مش ساحر ازايييييييي
انا. لما تكبر هقولك
محمد. كسمك
انا. ماشي شكرا المهم انا هغيب فترة صغيرة لحد ما الدنيا تهدي
محمد. تمام بس مش هتقولي ازاي طيب انا مش فاهم حاجة
انا.ولا انا بس فسي دماغك وخلاص الموضوع مات متتكلمش لا مع ماهر ولا علي
محمد.اشطا
في الحصة اللي قبل الأخيرة لينا في المدرسة عملت نفسي تعبان ونزلت للدكتور تحت اديتني حباية
دكتورة مي. مالك ي احمد الف سلامة عليك حاسس بأية
انا. *** يسلمك صداع ي دكتورة جامد قعدت تهبد شوية واديتني في الاخر حباية صداع مسكنة
دكتورة مي: خد الحباية دي وانت مروح وارتاح في البيت يومين.
انا. شكرا ي دكتورة ودخلت الحمام ورميت الحباية وخلص اليوم ومروحين قابلت محمد
محمد مالك يبني في اي انت كنت كويس
انا مفيش ي عم هغيب يومين كدة انت الأمين المساعد عايز كان انا موجود بالظبط
محمد. متقلقش ي زميلي هتتقلب كبارية
انا:كدة انا اتطمنت انا همشي قبل ما العيال تيجي وشغل مالك يبدأ
محمد. اشطا سلامتك ي برو
انا. حبييبي
روحت البيت ودخلت اوضتي واترميت علي السرير وامي دخلت وراية علي طول
امي.مالك ي حبيبي المدرسة كلموني وقالولي انك تعبان
انا. مفيش حاجه انا بس تعبان شوية ومجهد والدكتورة قالتلي ريح يومين
امي. اعملك اكل طيب
انا فل اعملي انا جعان جدا وخرجت
فتحت الفون كمية رسائل كتيرة فشخ من اصحابي ومالك ورغي كتير
كلت وكلة فل ولاقيت رسايل كتير من ليلي
ملخص الماسدج انت معندكش ددمم انت مبتحبنيش احمد انت ممكن ترد علية طيب انا اسفة طيب معلش انا اللي غلطانة طيب انت مش بترد علية لية انت بخير احمد انت كويس
اول ما خلصت قراية الماسدج
لاقيت الفون بيرن دي ليلي
الو ي ليلي اخبارك اي لاقيتها بتدمع وصوتها رايح
ليلي.انا اسفة مش هتضايقك تاني وبتتكلم زي ******* حقك علية متبعدش عني انا محتجالك
انا. طيب اهدي بس انت عارفة مبحبش شغل العياط دة
انت فين؟ بعد ما هديتها شوية
ليلي.في البيت لسة راجعة من المدرسة انت تعبان؟
انا:حمد *** علي السلامة انا فل طول ما انت بخير
ليلي:*** يسلمك دايما
وشوية كلام رومانسي كدة علشان تهدي شوية قفلت معاها وكل حاجة تمام
عدي 3 ايام ما بين جيم لكورة
وفي رجعت من الجيم ولسة هاكل
لاقيت رقم غريب بيرن
صوت واحدة بكسوف. الو ي احمد ازيك
انا فل وانت
الصوت.الحمد** بخير
انا: مين معاية
الصوت: انا
************""********************
فلاش باك في المدرسة بعد غياب احمد بيومين هتكلم بلسان ميس مروة
في حصتها بعد ما شرحت وبتسال صحابي علية محمد رد عليها .
محمد. احمد وهو مركز علي بزازها• مبيجيش علشان تعبان ي ميس
مروة: تعبان!؟ عندة اي محمد
محمد. معرفش الصراحة
ميس مروة. تمام شكرا ي محمد وخلصت حصتها وطلعت اوضة المدرسين
مروة بتفكر.ي تري عندة اي طيب هو تعبان قوي لدرجة انة ميجيش الفترة دي دة مبيفوتش يوم مدرسة مع أنة مش ملزم يحضر لان مفيش اعمال سنة قاطع تفكيرها ميس أميمة
أميمة. بخباثة الجميل سرحان في اي
مروة.ولا حاجة دة بس كان طالب عندي عرفت انة هو تعبان من زمايلة
أميمة. مين؟
مروة. احمد
أميمة. مع اني مبحبهوش بس لا سلامتة الولد دة غلبان قوي ومحترم جدا وملتزم جدا تخيلي المدير كرمة وضرب بية المثل قدام الطلبة بس اقولك علي حاجة
مروة.قولي
أميمة. الولد دة هيعاني جدا جدا جدا في حياتى من كتر ما هو خلوق
مروة اة هو فعلا طيب جدا وتحسية اكبر من سنة غير كل زمايلة
أميمة. وعند ميزة أن هو عاقل مبيردش علي الكلام وخلاص
مروة: عيونها لمعت اة جدا بس انت مبتحبهوش لية مع أنك شايفة في كل الصفات دي
أميمة. مش عارفة قلبي مش مرتاحلة وغير كدة لو قولت عكس كدة الناس هتفتكرني مجنونة لأن نص المدرسة بتحبة بس قوليلي انا اول مرة اشوفك مهتمة بطالب كدة زي ما يكون بتحبية وقالتها بهزار
مروة. لقلقت في الكلام اي .... اي .... اي لا مفيش الكلام دة انا بس معتبراه زي اخويا الصغير اي انت ازاي تفكري في كدة
أميمة. خلاص خلاص انا بهزر معاكي وساببتها وخرجت
مروة بتكلم نفسها أميمة اتجننت احب طالب عندي ايعقل؟!
صوت تاني دخل معاها: ولية لا انت معجبة بشخصيتة
مروة. باستغراب مين بيتكلم!
انا عقلك شوفتك محتارة ف جيت علي طول
مروة. طيب قولي ازاي احب ***
عقلها. انت مصدقة نفسك دة رد عليكي رد مقلهوش ليكي جوزك
مروة. جوزي! جوزي اللي سايبني ومسافر ومش مهتم بية ولا بمشاعري
عقلها. سيبك من كل الهبد دة انت بتحبي احمد انت لو ضحكتي علي أميمة مش هتضحكي علية لأن انا وانت واحد
مروة. لا اكيد لا فسي دماغك مفيش الكلام دة
عقلها. طيب دلوقتي في دليل جملة فسي دماغك دي بتاعت وعلي طول بيقولها وهو مع زمايلة شوفتي أن انا صح ازاي طيب نتراهن أن بعد ما تخرجي من المدرسة هتجيبي رقمة من زمايلة باي شكل
مروة. رغم أنة مش هيحصل بس موافقة
خلص اليوم ومروة جابت رقم احمد من شؤون الطلبة ودة انا معرفش عملتة ازاي لحد دلوقتي لأن مسالتهاش
مروة بعد ما وصلت بيتها بتجيب رقم احمد ولسة بتقول الو
عقلها. اديلوا عيب عليك
______________
عودة من الفلاش باك
مروة. الو
انا. مين؟
مروة. انا مروة ي احمد
انا . مروة مين!؟
مروة. انت زعلان مني بقي كدة علي العموم انا بعتذرلك انت كلامك كان صح
انا. علي الطلاق انا ما فاهم حاجة مروة مين وكلام اي بصي شغل اشتغالات انا مبحبهوش بتبضن واعتبري أن السكة اتقفلت واتفشخت علي نفسي من الضحك/ عقلي تصدق اقنعتيني اقسم***
مروة. مش فاهمة اي اللي حصل ف رنيت علية تاني
عقلي. رد يسطا عليها مش عارف انت بتعمل في البطل دي كدة ازاي النعمة هتزول ي ابن القحبة
انا. علشان خاطرك انت بس
عقلي.حبيبي ي كسمك
انا .انت تاني عايزة اي ي ستي وبتكلم وانا ماسك نفسي من الضحك وهي بدأت نبرة صوتها تتغير
مروة. انا ميس مروة ي احمد
انا. ميس مروة مين
مروة. هو انت بتتكلم بجد!
انا. معلش بس وضحي اكتر
مروة . بقلق وبخنقة/ انا ميس مروة بتاعت العلوم
مدرسة.......
انا. ميس مروة اة عرفت حضرتك انا اسف بس مش مركز علشان تعبان شوية
مروة. لا ولا يهمك عرفت من زمايلك انك تعبان و المدرسة والمدرسين مفتقدينك وغير كدة انا متشكرة ليك ي احمد انت كلامك كان صح واتمني متزعلش مني وتعبرني اختك الكبيرة
انا. دة شرف لية ي ميس وشكرا جدا علي سؤالك
وانا أن شاء خلاص بقيت احسن بعد بكرة هكون في المدرسة
مروة. بفرحة ***** كدة تنور والف سلامه وقفلت وانا نمت
عند مروة
فرحانة وعمالة تتنطط عقلها حضر
عقلها. بيتريق عليها لا مبحبهوش دة *** واخوكي الصغير
مروة. بس ي بابا
رجعت المدرسة وكانت أول حصة بتاعت ميس مروة
دخلت علينا واحدة تانية غير مروة تماما الفصل كلة مستغرب واللي فاتح بقو واللي قال احا ومحمد بيدوس بسنانة علي شفافية لدرجة أنة عور نفسة المتخلف
مروة. ازيكم ي ولاد ومحدش بيرد
مروة ***** وقلعت ال**** مبتحطش ميك اب خالص غير بسيط وهي فعلا مكانتش محتاجة جاية حاطة خفيف بس حاطة كمية روج شفايفها كانت عبارة عن لوحة رسم كانت بتحط بيرفيام هادي حاطة بيرفيام اسمة سكسي جيرل فاكرة لحد دلوقتي لبسها كان عبارة عن لبس واسع دريسات وكدة جاية بلبس مبين اكتر ما مداري جسم مشدود بزاز واقفة وطيز البنطلون بيشتكي منها ولأول مرة الفصل كلة يكون مركز مع شرح اي مدرس او مدرسة أو أوضح اكتر مركزين علي المدرسة
وكلة بقا ماسك زبة عمال يحك يحك يحك وهي عمالة تشرح والعيال فعلا افلام السكس فاشخة دماغها وانا مش هكدب انا زبي وقف ما انا مش حجر عزيز القارئ بس مديتش اهتمام بس فعلا كنت معجب باللوك الجديد دة
يتبعععع$#$##$#
الجزء الرابع
اولا يعني حابب اشكر كل الناس اللي فضليت مهتمة بالاجزاء
الباقية
ثانيا انا أقل حد موجود هنا الكتابة هواية مش متمرس
فيها في ناس هنا الواحد يتعلم منها احسن مني انا
مجرد
هاوي وشكرا لرأيك سواء كويس أو وحش
****************************************
طيب علشان منطولش كدة ملخص الجزء السابق
المدير كرمني محمد كان مستنيني اترفد علشان يكسب الرهان
غيبت من المدرسة وميس مروة كلمتني وبضينت عليها
أميمة زنقت مروة في الكلام لما جات سيرتي والتانية اتلجلجت
رجعت المدرسة ولاقيت مروة بلوك وشكل جديد
********************************
كانت أول حصة بتاعت ميس. مروة سلمت علينا
وسلمنا عليها وكلة تمام
وبدأت الحصة بتاعتها وبعد ما خلصت شرح اول ما
قالت حضرو الواجب لاقيت محمد وقف ورايح يلم
الكشاكيل بتاعت الطالبة
مروة. استني ي محمد خلي احمد هيلمها من فضلك ي
احمد هات الواجب من زمايلك واللي مش هيديك
كشكولة قولي علية كالعادة
محمد.اتعصب سيكا ماشي ي ميس
انا قومت ولميت الكشاكيل اتفضلي ي ميس مروة
مروة. كاملة ي احمد ولا ناقصة
انا. الصراحة في اتنين معملوش حاجة وانا التالت انت
و عارفة انك تعبان بس الباقين تعبانين بردو / انا لا
مش تعبانين بس دي اخر مرة وانت كلميهم براحة
بلاش تستخدمي عزيزة مفيش حد بيجي بالضرب
خليهم يحبوكي مش يخافو منك وبعدين انا شايف أن
ميس مروة الكيوت اللي زي القمر دي مش وش الكلام
دة ولا اي وبعدين الشياكة دي لاقيتها سرحت قوي
في عيني كدة وبصتلي جامد
ميس مروة. وهي سرحانة و في عالم موازي هاهه انا
قولت 100 مرة انا الجلاد بتاعي احمر ي حازم خد
ادي الكشكول لزميلك وخليك يغير الجلاد وانا باخد
الكشكول منها اتعمدت أن المس اديها ولاقيتها اتكهربت
انا. مالك في حاجة
مروة. لا مفيش
انا. انت معانا طيب ولا لسة مجتيش من البيت وقولتها
بهزار
مروة.لا لسة في البيت لا امم اقصد معاك واتلخبطت
شوية في الكلام يلا روح علي ديسكك وحمد ** علي
سلامتك ومحمد كان مركز معانا فشخ
عديت الحصص وكلة تمام ونزلت قابلت اصحابي تحت
ولاقيت ساندي والعصابة متجمعين وعرفت أن
الكاميرا مش شغالة ومجرد منظر علشان الشكل العام
ولاقيت ساندي متغيرة شوية روحت قعدت معاها اي
ي صاحبي مالك
ساندي مفيش حاجة مالي لا حاسس انك متغيرة
زعلانة ولا اي اطلع اكملك علي عبد المنعم ساندي/ لا
ي عم مفيش هتعمل فية اي اكتر من كدة تاني دة انت
فشختة
انا بضحك ي ستي ما هو اللي يستاهل حد يزعل
صاحبي واسكتلة / ** يخليك ليا ي ابو الصحاب
واديتني بوسة علي خدي بص ممكن اتكلم معاك ا/ كل
عيوني صاغية
ساندي. في واحدة صاحبتي جدا بتحب واحد بس
الواحد دة مرتبط وغير كدة عامل نفسة من بنها ومش
مركز معاية
انا. طيب وصاحبتك دي حلو
ساندي. بتكلم بجد متاخدش الموضوع بهزار تعمل اي
هي بقا
انا. بصي ي ستي تحاول تقرب منة اكتر وتكون في
حياتة طول الوقت لما تتأكد أو يبان علية أن هو مهتم
تصارحة بمشاعرة
ساندي. بعصبية سيكا ما هو جبلة مبيحسش
انا. واضح انك بتعزي صاحبتك قوي
ساندي. انا غلطانة اصلا اني بتكلم معاك قوي امشي
ولا اقولك انا اللي همشي دة انت بارد
انا. قولت بردو كدة انا كمان عزيزي القاريء ساذجة أو
ياسمين
كل حاجة ماشية تمام وفل وخلص اليوم ورجعت
البيت وكلت وروحت الجيم ورجعت كلت وبقرا كتاب
فن اللامبالاة تيليفوني يرن وحوالي الساعة كانت 7
والمتصل مروة
بصوت مبحوح مليان حزن ولسة هتتكلم راحت
معيطة
انا.الو ي ميس مروة الو ردي علية طيب بلاش عياط ي
ميس مروة في اي طيب فهميني ولا حياة لمن تنادي بتعيط
عقلي.اي يعم الشغل دة دي منيكة فارغة هي جامدة
وكل حاجة بس مش كدة
انا.ي عم استني بكسمك نفهم في اي
عقلي. افهم ي نحنوح افهم
طيب بصي ابعتي اللوكيشن علي الواتس لو مش قادرة
تتكلمي وانا هجيلك انا كنت بقول كدة علشان بس
تهدي وتبدأ تتكلم لاقيتها بكل سهولة بعتت اللوكيشن
واتس انا جاي اهدي اوعي تنتحري دلوقتي انا جاي
ودخلت خدت دوش سريع علشان العرق ولبست
هدومي وقلبت مفاتيح العربية وخدت محفظتي
ونزلت ومشيت علي كسم اللوكيشن وتوهت بسببة
بس في الاخر وصلت للبيت وركنت العربية قبل البيت
بشوية ونا طالع اصلا عمال افكر احا دي مقالتليش
هي شقة كام طيب انادي ولا هي هتطلعني في السبت
ولا اي الدنيا شغلانة اي الخرا دي رنيت عليها لاقيتها
لسة بتعيط انت شقة كام ولا الدور الكام ولسة طالع
علي العنوان
البواب. انت رايح فين يبني
انا.طالع عند ميس مروة باخد عندها درس
البواب. في الوقت المتاخر دة يبني ازاي مفيش حد
بيجيلها الوقت دة ؟!
عقلي. دة انت راجل كبير وبضان ي عم سيبة يلحق
اللي بتولد ولا بتنتحر فوق دي
انا.لا ي حج ما اصل انا لسة جديد واتلخبطت في معاد
الدرس وكنت فاكر أنة 7
البواب.** يوفقك ي ولدي انتم شباب المستقبل
اتفضل الأستاذة مروة في الدور... شقة...
عقلي.*** ياخدك دة انت راجل رغاي ابن متناكة
طبعا عزيزي القاريء هتموت وتعرف مروة ساكنة فين
طلعت وخبطت ولاقيت بحر دموع علية الطلاق وشعر
منكوش بس قميص نوم احمر انما اي وانا
نقطة ضعفي الاحمر
دخلت وقعدت اهدي فيها بصي انا عارف ان الموضوع
صعب عليكي وفعلا دي مشكلة بالنسبالك بس كل
مشكلة وليها حل
مروة. استغربت كدة وبدأت تتكلم وتهدي شوية هو
انت عرفت ازاي !!!!
انا. عرفت. اي ؟!
مروة. إن جوزي طلقني
انا. احا بجد انا لسة عارف منك دلوقتي؟! وراحت
قايمة وجابت ورقت الطلاق وداتهالي وانا بقرأ وعلية
الطلاق ما فاهم حاجة المدعو انا والحديد اتني
والكلام دة جديد علية طيب بصي احكيلي الموضوع
واحدة واحدة الكلام بيريح
وحكتلي أن هو اتجوز أجنبية علشان ياخد الجنسية
وسابلها الشقة وقد اي هي كانت مفتقداة ومستنياة و
يرجع ويعيش معاها ومبقتش قادرة تستحمل تعيش
من غير راجل وانا استغربت أنها بقيت جريئة وبتتكلم
عادي من غير كسوف ولا حرج
واترميت في حضني وبتدمع وانا تلقائي ضميتها علية
وفضلت اهدي فيها قعدنا حوالي 3 دقايق ودي بتتكلم
بتقول اي حاجة الصراحة مكنتش مركز هي بتقول اي
لأن بتاعي وقف في الوقت دة مكنش صغير قريب من
المتوسط وانا كنت طويل في الوقت دة ف زبي لما
وقف خبط في كسها من تحت والغريب أن فضلت زي
ما هي في حضني وما اتحركتش وفضلت تكلمني
وتقول بصوت رايح وتدميعة بسيطة
عارف انك اول واحد كلمتة واول حد فكرت فية كان
انت معرفش لية وامتي وازاي بس انا مرتحالك
ومطمنة ليك جدا ومتاكدة انك مش هتعمل زي ما كل
الناس بتعمل وتسبني وتمشي ورجعت لورا سيكا
وخرجت برا حضني وبصتلي في عيني انا ضعفت ي
جدعان بجد الوش الكيوت دة يعيط ايوا فعلا عزيزي
القاريء جوزها معندهوش ددمم فضلنا باصين في عيون
بعض فترة صغيرة جدا يعني ثواني ودخلنا في افجر
بوسة فرنساوي ولساني يلمس لسانها حسيت من
حركات جسمها أنها لسة بتفكر في اللي بتعمل وشبهه
ممانعة بس كملت شفايفها كانت سخنة جدا ورقيقه
فشخ وبدأت اعضها بشفتي وايدي بقيت علي طيزها
من ورا بتفعص فيها وأيدي تاني علي رأسها تضمها
ا لية اكتر وبدانا بنبوس بعض بهيجان وشراسة وشهوه
عالية فشخ وأيدي بتلعب في اي مكان بتيجي فية
وبدأت ابوس رقبتها وهي ميلت رأسها شمال شوية
وانا عمال ابوس رقبتها واعضها خفيف لحد ما عملت
لاف بايت وابوسها تحت رقبتها واطلع لساني وامشي
طرفة علي رقبتها واقولها انت حلوة قوي ي ميس
جوزك دة مغفل حد يسيب الجمال دة كل لية
مروة.قولي ي رو
وانا ممشي طرف لساني علي رقبتها لحد وعمال الحس
فية لحد ما وصلت لبزازها وهنا دي مقدرتش تستحمل
ودخلنا اوضة النوم شغلت ميوزك هادية ونيمتها علي
السرير وقلعتها البرا ومسكت البز اليمين فضلت افعص
فية والحسة بلساني واعض شوية بصتلها كدة
وقولتلها
تعرفي انا كنت مفتقد اي
مروة. اي / الرضاعة طيب كمل موتني يخربيتك وانا
كنت بقول عليك غلبان وكيوت قطعتها بقرصة بز
مروة.اة بمحن
غلبان؟ وكمان كلوت! مين اللي طلع علية السمعة
القذرة دة
مروة. كلوت!ضحكت ضحكة لبوة مش هي دي الإنسانة
اللي كنت بشوفها كيوت دة السرير حاجة والواقع حاجة تانية
وانا رضعت البز اليمين واعضة بشفايفي واقرص في
الحلمة
وامشي طرف لساني دواير علي حلماتها ودي جسمها
سايب
وروحت علي البز الشمال والحسة وأرضع منة وافعص
فية بايدة واقرصة
مروة. اةةة امممم براحة ي احمد
وانا ولا هنا وفضلت مكمل وامشي طرف لساني علي
بطنها وكانت ضامة رجليها فتحت رجليها بايدي
وقلعتها الاندر براحة وقربت النفس اللي بيطلع مني
علي كسها قبل ما الحس ودي جابت اول مرة في
وشي في الاول كنت قرفان بس اعتذرتلي واديتني
منديل مسحت وشي وكملت وبدأت الحس كسها
براحة جدا بطرف لساني ابعد الشفرات عن بعضها
بلساني والحس البظر وامشي لساني طالع نازل علي
كسها ودي في عالم تاني وضميت راسي علي كسها
بايديها
مروة. اكتر ي احمد الحسة اكتر امممم اوفففففف
احححححح الحسة ي احمد بليز وبدأت اطلع لساني
كلة والمعني الأصح بدأت اكل كسها اوفف اححح
جامد ي احمد اسرع اةةةةةة وبدأت تتلوي وهي علي
السرير وبدأت اشفط كسها والحسة مروة. امممم
اةةةة هجيب مش قادر اةةةة اوفففف
وجابت للمرة التانية وقامت هي وقلعتني البطلون
والبوكسر وزبي كان واقف فشخ خصوصا كنت قبلها
في الجيم وقعدت تلعب فية من فوق البوكسر
مروة. اي دة يخربيتك دة هينفجر حاسة بحراتة من
فوق الهدوم
انا. هو اي .مروة دة ي احمد وبتقولها بكسوف
انا. قصدك زبي وشها احمر والحقيقة مش عارف لية
قالعين ملط ولعبت فيها ولحست ومصيت ومكسوفة تقول زبك
مروة. اة زبك
انا طيب اي هيفضل جوا البوكسر كتير طلعتة من
البوكسر ودخلتة جوا بوقها وفضلت تمص فية وتلعب
في البيوض و تمشي لسانها علي الفتحة اللي موجودة
وانا زبي بقا حجر حرفيا بتمص بشراسة كبيرة هتاكلة
مروة يلا ي احمد بقا عايزاة دخلة
هي نامت علي ضهرها وانا زبي مبلول من ريقها فضلت
احكة علي شفرات كسها وهي امممم اوف اح ي احمد
دخللة وانا عمال احكة بس سرعت شوية الحركة
لقيتها دمعت شوية بليز دخل زبككككككك
نيكنيييييييي وراحت ماسكة زبي وزقيت نفسها لقدام
ودخل نصة لأن كان بقالها كتير جدا متناكتش
مروة.اةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةة
احححححح وعنيها بدأت تحول
وانا بدأت اتحرك واحدة واحدة لحد ما دخل كلة
وبدأت اسرع الرتم واحدة واحدة
مروة. نيكني جامد نيكني ي احمد قطعني قولي ي
لبوة
وانا هيجت اكتر واحنا الاتنين بدأنا ندخل في مرحلة
الجنان وشراسة وشبق جنسي رهيب وقلبت الوضع
للفارس انا نمت علي ضهري وهي بدأت تتنطط
مروة.نيك اللبوة ي احمد عاجبك كسي حلو كسي ي
احمد كنت فين من زماننن اةةةةةة امممممممم اح
افشخني ي احمدددد نيك المحرومة نيكني انا شرقانة
محتاجة لبن انا هنا سخنت فشخ قلبت الوضع للدوجي
ومسكت شعرها ولفيتة في أيدي وفضلت انيك فيها
وارزع علي طيازها وطيازها وهي بتترج حوار ولما
تزرق حوار تاني خالص وانا عمال ارزع فيها وبيوضي
بتخبط في البظر و هي جابت للمرة التالتة ووصلت
الاورجازم
مروة. اة ةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةة احححححححححححح
وانا حسيت اني هجيب وهي كمان خلتني أخرج زبي
برة وفضلت تدعك وتمص في زبي بجنون لدرجة أنها عورتني سيكا لحد ما جبت
علي وشها
وفضلت تلعب فية شوية لحد ما نام ونمنا علي السرير
من التعب وخدتها في حضني وبعد ما هديت شوية
ولاقيتها بتعيط وبدأت امسح دموعها بايدي
انا. انا مش شايفك شرومطة ولا هشوفك مش
هشوفك غير الأستاذة بتاعتي وفي المدرسة انت ليكي
كل الاحترام وانا عارف انة مكنش قصدك بس ساعات
الظروف بتجبرنا علي حاجات مش مرغوب فيها حتي
لو طالب او في وجهه نظرك *** قد اخوكي الصغير
وانا عمري ما حد يعرف باللي حصل انا مقبلش انا حد
يعرف ويشاركني في القمر أو الحلاوة دي كلها
والكلام الحلو بدأت تهدي خالص وتتكلم
مروة*** يخليك لية انا عملت كدة معاك علشان
ارتحتلك مش كنت كبرت شوية واتجوزنا وبعدين
اخويا الصغير اي دة انت طلعت داهية وهزرنا شوية
والموضوع عدي
انا. لو بايدي كنت نمت في حضنك النهاردة والعمر كلة
خصوصا اني مشبعتش رضاعة بس لسة الايام ما بينا
كتير خصوصاً انك بقيتي لبوتي خلاص بس انا مقلب
العربية من الحاج وهيفشخني في أفكاري لو عرف
ولبست وانا ماشي دخلنا في بوسة كنت عايز اكمل
بس مدرسة وحاج وفشخة مش هينفع
يتبعععععععععععععععع
شكرا خاص للإدارة اللي بتساعد الكل وبتتعامل ببساطة وشايفة كل الناس واحد
الجزء الخامس من Sigma
يهمني رايكم في الجزء الجديد كالعادة
ملخص الجزء اللي فات
ميس مروة اتغيرت لحد تاني بطل حرفيا
بداء الموضوع بلمس ايديها وهي اتكهربت
قابلت بواب بضان
ميس مروة جوزها طلقها
لأول مرة انيك في حياتي وكانت مروة هي البطل
////////////*********///////////////
بعد ما نيكت ميس مروة والليلة الجميلة اللي قضناها
راجعت البيت ولاقيت ابويا صحي وهو اللي بيفتحلي الباب
وفي ايدي مفتاح العربية وبدأ الحوار كالتالي
ابويا.كنت فين ي صايع ي ابن الكلب ومفتاح العربية في ايدك
بيعمل اي انت خدت العربية من وراية
عقلي. ابوك دة ذكي فشخخخخ يسطا
انا.ببرود وضحك يعني فيك. ي حاج انك ذكي ولماح انا لاقيت
قلم ابن متناكة علي وشي ابويا.انت هترد علية ي صايع واللة
ما انت نافع وأبق قابلني وفضل يهزق ويمد ايدة شوية وامي
اتدخلت كالعادة هتسالني ي عزيزي وتقولي معملتش اي رد
فعل لية هقولك ي صاحبي اني خلاص اتعودت بس صدقني
كل واحد ولية طاقة وهتتطلع قريب حرفيا انا لو دة كان
واحد غيرة كنت نيكتة
امي فضيت الاشتباك ودخلتني اوضتي وانا واقف وكسم
برودي ما هو خلاص اتعودت مفيش كيريتيف في التهزيق
الضرب هو هو والشتايم هي مفيش شوية ماية نار ميجبش
بتنزين ويولع فية مفيش جديد هي هي الاسطوانة واتشرخت
امي دخلتلي طيبت بخاطري
امي. معلش ي حبيبي دة ابوك مهما كان ولما ابوك يضربك
احسن ما الغريب يمد ايدة عليك معلش يبني بكرة ** يهديكوا
وهو بيخاف علي مصلحتك وعيني انا مبينلها اني مش فارق
معاية بس من جواية انا بتقطع من جواية ونسيت طعم
الفرحة عزيزي
تاني يوم عدي قومت وروحت المدرسة لا طابق الناس ولا طايق نفسي ومبتكلمش مع حد اصاحبي يسلموا علية وانا ولا
وجيت متأخر علشان محضرش تحية العلم ولا كسم الإذاعة
المدرسية
وقاعد في الفصل سرحان من المعاملة اللي بيعاملني بيها ابويا
من ساعت ما اتولدت وبسأل نفسي طيب هو انا لاقيني علي
باب جامع ولا انا ابن حرام ولا اي الوضع
عقلي. يسطا اي الشغل دة بعيدا عن أن ابوك ايدة تقيلة بس انت بكسمك القصص البوليسية مقصرة علي تفكيرك
انا. يسطا ريح بجد علشان الجو مريح وكان
عددت الحصص وفي الحصة التانية ومفيش اصلا غير 10
طلاب في الفصل ومنهم محمد جيه وسألني مالك وينكش
فية وانا مش مركز معاه عدد الطلاب كان بدأ يقل جدا علشان
كنا خلاص داخلين علي امتحانات اخر السنة وكل المدرسين
جايين تقضية واجب وكنا خلاص في أواخر المنهج
جرس الفسح ضرب وميس مروة مكانتش علينا اليوم دة وانا
دايما اخر ديسك بتاعي وكلة عارف كدة
وميس مروة كان عليها حصة أو مراجعة مش فاكر بعد فصلي
ب3 فصول تانية وكانت بتدور علي مشرفة الدور وعدت
بالصدفة علي فصلي ولاقيتني نايم علي الديسك ومنزلتش
الفسحة مروة استغربت قربت مني وفضلت تنده علية
مروة. احمد ي حمادة انت يبني وانا صاحي بس فعلا كنت
فاقد الشغف ف اني ارد عليها مسكت دماغي براحة ورفعتها
لفوق لاقيتني مفتح عيني مالك مبتردش لية عليةوبعدين
منزلتش لية الفسحة مع زمايلك
انا. مفيش حاجه انا فل ي ميس
مروة. ميس اي،؟! طيب انا زعلتك في حاجة امبارح أو حصل
مني حاجة ضايقتك
انا.صدقيني مفيش حاجة و ما في حاجة مخنوق شوية
مروة.طيب بص عدي علية المغرب كدة محضرالك مفاجأة
وعلشان بردو افهم اي اللي مزعلك كدة
انا.معلش ي ميس مروة بلاش النهاردة انا مخنوق فشخ
مروة.يبني متقوليش ي ميس لما نبقا لوحدنا قولي ي رورو
وبعدين انت زهقت من رورو حبيبتك وبصيت وراها تشوف فية حد ولا
مروة. انت زهقت من رورو حبيتك وطلعت فردة من البز
اليمين بسرعة وغطيتة تاني مفيش اعذار هستناك واديتني
بوسة علي خدي و وشها جاب الوان
انا.فل ي رورو
خارج من المدرسة لقيت الشله مستنياني سلمت عليهم ومالك
مفيش ي جدعان وقعدت اهرب من السؤال علشان مش عايز
اتكلم
ساندي. أي حتة مين اللي مضايقك وانا اقتلهولك
انا.مخنوق شوية بس ي صاحبي ومش حابب اتكلم في الموضوع
ساندي. انت عارف لو حبيت تتكلم انا الوحيدة اللي هتنازل واسمعك
انا. تصدقي انت بت بضان بجد وضحكنا كلنا وكلة روح بيتو
وانا طلعت الفون وكانت ليلي الو ي ليلي انت فين
ليلي.انا خارجة من المدرسة ومروحة مع اصاحبي في حاجة
انا.لا مفيش انت وحشتيني فشخ وللعلم مدرستها قريبة من مدرستي
ليلي.وانت كمان ي قمر متيجي ونروح مع بعض
انا.مش عايز اعملك مشاكل واهلك يشوفنا هيفشخوكي وانا مبحبش حد يلمسك
مروة.طول ما انا معاك مبخافش واي اذي بيجي من ناحيتك
بالنسبالي قمر زيك وبعدت شوية بالفون بعد ما أصحابها بضنوا علية ابو بقا بتكلمي الموز والشغل دة عدي علية هستناك وهتحجج باي حاجة وهسيبهم انا عند.... متتاخرش باي
انا.فل 10 دقايق وهبقا عندك وصلت عندها وسلمت عليها ومشينا ومروحين وركبنا ومروحين نزلنا قبل البيت بشوية
ودة في مكان كلة مصانع وشركات والرجل قليلة عليها وفي منطقه مليانة شجر وهي فهمت وقالتلي
ليلي.تاني ي احمد المرة اللي فاتت اهلي كان هيعرفوا بسبباللي عملتة في رقبتي
انا. متخافيش مش هنعمل حاجة انا بس انت وحشاني ف
قولت ننزل نمتشي شوية لحد البيت
ليلي.فل
ووصلنا المكان دة ومسكت ايديها وعمال العب فيها واحنا
ماشيين واحسس عليها وطلعنا علي الرصيف وقولتلها انت
وحشاني وانت كمان بس مش هينفع ي احمد
انا. مسبتهاش تكمل وخدتها ودخلنا المكان دة ومكانش فيه
عربيات ولا رجل في المكان دة كانت حوالي الساعة 4 والدنيا هادية ودي مش بتحصل كتير
وبصيت في عنيها وهي بصيت في عيني وفضلت اقرب منها
واحدة واحدة وهي حسيت عايزة تبعد وخايفة وعايزة دة في نفس الوقت بوستها بوسة حوالي دقيقتين بس من غير لمس اللسان واحسس علي ضهرها من ورا وهي جسمها ساب وكانت هتق حضنتها قوي انا بحبك قوي ي ليلي انت متعرفيش انا كنت محتاج لحضنك دة فشخ
ليلي.وانا كمان بموت فيك ومقدرش اعيش من غيرك اوعي تسبني هموت نفسي *** / وكنت رايح اكمل بعدتني كدة
ليلي. بس بقا *** يخربيتك رجلي سابت يلا نروح
وروحنا فعلا وخلتها هي تسبقني علي البيت وانا مشيت وراها لحد ما كل واحد طلع علي بيتة انا طالع علي السلم كسم الانبساط والفرح انا كنت مخنوق فشخ ومتضايق من اللي حصلي بس الحب اللي بجد ومع الإنسان اللي بتحبه وبيحبك قادر يخليك في عالم تاني
دخلت البيت.وكان ابويا لسة مجاش امي عملتلي اكل كلمت ليلي علي الواتس شوية حب قادرين يشقلبوا مودك في اقل من ثانية لاقيت رسالة علي الواتس اتبعتلي من مروة ومكتوب فيها حمادة انا هستناك ومحضرالك مفاجأة عملت سين ومردتش
نزلت التمرين بتاعي ورجعت من النادي دخلت خدت دوش
وغيرت هدومي ولبست ونزلت شوفت ابويا بيركن العربية
ولسة واصل مديتش اي اهتمام وسبتة وكملت مشي
وركبت اتوبيس وطول ما انا في السكة بفكر في ابن المتناكة البضان اللي هقابلة(بواب العمارة)
وصلت عند البيت ولاقيت البواب قاعد عند العمارة
البواب.اهلا ي استاذ احمد ازاي صحتك ي ولدي
انا. الحمد*** اهو لسة عايش بس انا مش استاذ قولي ي احمد
انت في مقام جدي
البواب.** يحفظك ي ولدي مش تقول إنك تقرب للست مروة
انا.فكرت 3 ثواني وافتكرت اني قولت لمروة علي اللي حصل وطريقتة البواب البضان اة. ما انا مبحبش شغل الوسايط بقا ي حاج وبعدين اللي بتعملة دة هو الصح ومفيش وكالة من غير بواب لاقيته ضحك ضحكة بضان كدة وسبتة ومشيت
طلعت لمروة وفتحتلي بقميص نوم أقل ما يقال علية ملكي
مظبوط علي جسمها بالشعر ة دخلتني وقعدت تبص فوق تحت لحسان يكون حد شايفنا قفلت الباب اي ي مسكت ايديها ولفيتها كدة اي البطل والشقاوة والحلاوة دي رورو
ودخلنا الصالة لاقيتها عاملة سمك وجمبري وقايدة شموع
وفي زهرية ورد روز في نص السفرة وكرسي في الاخر وكرسي في الاول علشان تقعد في وش بعض ونسيت تحط السلطات علي السفرة وراحت تجيبهم من المطبخ الصراحة عزيزي انا مقدرتش اقاوم جمالها رغم اني بعشق الجمبري بس مع احترامي للجمبري مفيش مقارنة بينك وبين الاستكوزا
روحت وراها المطبخ من غير اي صوت ومشيت علي طراطيف صوابعي ووقفت وراها لزقت جسمي في ضهرها وحطيت ايدي علي بطنها وايد تانية علي بوقها كانت بتحاول تتكلم بس بعد ما بوستها في رقبتها راحت في دنيا تانية ودي نقطة ضعفها
واكتر حاجه بتهيجها بدأت ابوس رقبتها وهي رجعت رأسها لورا وميلتها شمال سيكا وانا مش راحمها عمال ابوس وشوية اطلع لساني وشوية اطلع تحت ودنها ابوس واقولها كلام رومانسي واتغزل فيها وهي عمالة تتلوي وترجع طيزها علي زبي وامممممم
مروة.بصوت براحة احمد
انا.قلب احمد
مروة. الاكل
انا.مالة
مروة. ي احمد الاكل هيبرد
انا. ما انا باكل اهو بس مش عارف اشبع ولما برد عليها بكمل بوس
مروة.بتبعدني عنها بدلع يلا ي احمد ناكل
وشيلنا السلطات ووديناها علي السفرة وقعدنا وكلنا واحنا بناكل لغة العيون شغالة وعمالين نبص لبعض في الاول كانت بتتكسف ووشها بيحمر بس لما فضلت باصص ليها فضلت مركزة في عنية لفترة وانا جبت خدت الكرسي اللي كنت قاعد علية وقعدت جمبها وبدانا نتكلم واحنا عنينا في عنين بعض
مروة.عارف ي احمد انا مش عارفة دة حقيقة ولا خيال حاسة أن ي بحلم حلم غريب متزعلش مني بس مكنتش اتوقع ابدا انك تنيكني في يوم من الايام ولا تنام معاية وازاي فكرت فيك وانا متجوزة انت كنت هتعمل معاية كدة حتي لو انا علي زمتة راجل
انا. علية الطلاق منك ما كنت هبصلك ولا هلمسك لاقيتها زعلت
افهميني الاول وجهه نظري قبل ما تزعلي انا مش معني انا نمت معاكي يبقا انا انسان وحش أو استغليت دة لمصلحتي بالعكس انت لو كنتي لسة متجوزة مقدرش اقربلك دة اسمة خراب بيوت وانا ممكن اكون وحش بس مش للدرجادي
مروة.طيب ولما لمست ايدي في الفصل كان اي
انا.عادي مجرد لمسة بس عمرها ما كانت هيجي بعدها سرير
ولما كلمتيني وكنت بتعيطي وبعتي اللوكيشن انا مكنتش هلمسك لو كان جوزك متطلقيش انا كنت جاي علشان اهديكي وكنت قلقان تعملي حاجة في نفسك وبعدين جوزك دة مغفل و**** حد يسيب واحدة قمر زيك
مروة.كسمة
ودي كانت اول مرة اشوف الكيوت دة بييشتم انا ضحكت فشخ كانت طالعه منها بطريقة تضحك
مروة.الاكل عجبك بعرف اطبخ
انا. كفاية انك بس ايدك فئة دة ادالة طعم اكتر
مروة. كل ما افتكر اني كنت شيفاك كيوت وعاقل وطيب اضحك علي نفسي وهبلي واقول انا اللي طلعت هبلة
انا.لا تحكمي علي الكتاب من غلافة ي بطاية وضحكنا وقومنا غسلنا ايديننا وجيبنا فيلم اجنبي كان رومانسي وهي عملت فشار وجابت عصير وشوية تسالي وقعدنا وبنتفرج علي الفيلم
ونايمين علي الكنبة وهي نايمة علي رجلي ورجالها باينة وبيضاااااا نيك وهي نضيفه فشخ تنور في الضلمة
وفي لقطة في الفيلم جات وفيها سكس مروة قاعدة بتتفرجي ومركزة فشخ وحسيت بهياجانها وشوفتها ضميت رجليها سيكا وكل شوية تفتح رجلها وتقفل براحة جدا علي اساس اني مخدش بالي وانا فضلت دقايق العب في شعرها وقاطعت هياجنها دة بقولك ي مروة.
مروة.بسنة سرحان اي ي قلب مروة
انا. عارفة النهاردة هنام انا وانت في سرير واحد
مروة.طيب واي الجديد ما انت نيكتني
انا.كسم ذكائك انا قصدي هبات معاكي مش همشي زي المرة اللي فاتت لاقيتها قامت مرة واحدة وعنيها كلها فرح وجنان
مروة.بجد ي احمد طيب وابوك واهلك والمدرسة مش هيحصلك مشاكل
انا.لو عايزاني اقوم امشي هقوم
مروة.لا و** قلبي انا بس خايفة يحصلك مشكلة اانا مصدقت
انا. المشكلة اللي تيجي من وراكي خير /مروة قامت من علي رجلي وقعدت علي حجري و بدات تبوسني بشراسة كبيرة جدا في شفايفي وتبوسني في رقبتي مع كل بوسة كلام حلو انا بعدها براحة علشان بحب اكون انا المسيطر
مروة.شششششش سيبلي نفسك خالص
انا. فل
وهي قامت شغلت اللابتوب علي موسيقي الطبلة
احساس كان جميل وغريب جدا لما انت تبقي طالب ومدرستك بترقصلك رغم أنها مش قد كدة في الرقص بس عزيزي**/مبيديش كل حاجة وفضلت ترقص شوية حلوين حوالي 10 دقايق وبدأت الصورة تتغير من مروة المدرسة بتاعتي
للبوة بتاعتي وجات وقفت الاغاني ونزلت تحبي زي ******* وبتقرب علية وعنيها في عيني وبتقرب مني قلعتني التيشريت
ولسة هسيطر انا تاني لاقيتها بتقولي
مروة.تؤتؤتؤتؤ انت النهاردة بتاعي سيبني ادلعك مكنتش مستمتع قوي الصراحة بالوضع دة بس قولت اجاريها
وبدأت تلعب في زبي اللي واقف جوا البنطلون زي السهم وتمشي أيدها علية وقلعتني البنطلون وقلعتني البوكسر وبدأت تمص راس زبي بلسانها و تمشي لسانها كلة علي زبي وترجع تلحس خرم زبي كل دة وايديها الشمال عمال تدعك في البيوض وانا هنا بدأ الموضوع يعجبني خصوصا أن مكنتش اعرف انها خبرة كدة وكنت فاكرها قطة مغمضة نزلت علي البيوض تلحسهم
مروة.زبك سخن اوي ي حمادة اممممم وبعد كدة تشفطهم وتمصهم وانا كنت في الوقت دة مش عارف كتير عن النيك لأن اللي كنت بعملة قبل كدة كان مجرد تفريش
مروة.عاجبك مصي لزبك ي حمادة وتدخلة كلة في بوقها وتمص فية بسرعة و انا مبقتش قادر حرفيا ولما عرفت اني هجيب خلاص خلاص طلعت زبي من بوقها وفضلت تدعك فئة لحد ما جبتهم علي وشها فضلت حوالي 15 دقيقه بتهري في زبي
دخلنا علي اوضه النوم وشغلت اغنية رومانسيه بعد
وهي قعدت علي السرير بزازها برة وانا قاله ملط
انا. قميص النوم دة مهيجني فشخ ي رورو
مروة. اولا مسمهوش قيمص نوم ي قلب رورو اسمه بانتي
انا.مين بنتك؟!!؟
مروة. وضحكت بلبونة يبني اسمه بانتي مش بنتك
انا.نسيب البطل اللي قدامي والجو اللي احنا فيه دة ونعرف بقا هي بنتك ولا بنتي
مروة.هههههه طيب يلا ي بابا علشان بنتك مشتقالك ورميت نفسها علي السرير هي نايمه علي ضهرها وانا فوقها نزلت وخدنا بعض بوسة من الشفايف الاول وقعطعت شفايفك عسل ي رورو
وعضيت شفايفها بشفايفي ومصينا لسان بعض وهي دابت وبوستها من رقبتها وانا بحب اوي اعض الرقبة كدة علي خفيف لحد ما تعلم وتعمل لاف بايت وفضلت اعضها من رقبتها
وطلعت بزازها من البانتي ومسكت البز اليمين بايدي اليمين وفضلت ارضع فية وأيدي الشمال بتفعص في البز الشمال
مروة.امممممم قوي ي احمد ارضع بزازي قوي
وطلعت لساني بدأت أداعب الحلمة بطرف لساني واحركة دواير
علي الحلمة واعضها بشفتي شوية واقرصها خفيف كدة وعملت نفس الكلام في البز الشمال
مروة.اةةةة براحة ي قلبي امممممم الحس كسي ي حمادة لسانك وحشة قوي اممم اةةة قلعتها البانتي وانا اصلا كنت ملط
وغيرنا الوضع 69 هي تمص زبي وانا بلحس كسها والبانتي مغطي وشي ف مش شايف حاجة غير كسها
كسك كريز ي رورو دة انا هفشخة
مروة.اممم وانت زبك يجنن امممم اةةة قطع كسي ي حمادة اةةةةة اوفففففف لسانك سخن اوي امم
وانا من مصها زبي بقا عمود حرفيا قلعتها البانتي و كان علي اللحم
غيرت الوضع وبقيت هي نايمة علي السرير وفاتحة رجلها
وانا ما بين كسها بلحس شفرات واداعب زنبورها بلساني وبايدي اداب البظر
مروة.كفايةةةةة اممممم اةةةةةةةةةة هجيب هجيب هجيب
وبصتلي وعنيها كلها هيجان/ احمد دخلة افشخني ي قلبي افشخ ميستك حبيبتك
خلتها ترفع رجلها علي كتفي بليت زبي من كسها وبدأت امشية من فوق كسها وهي أول ما عملت كدة مسكت في ملاية السرير قوي ودة كان تعبير وشها🫦
مروةةة. اوففف احححح لا ي احمد دخلة بليز انا مش قادرة علشان خاطررررييي
انا. وبدأت احكة علي شفرات كسها واضربها بزبي علي كسها
مروة. اممممم احححححح اووففففف ي احمد دخلة بقااااا وصوتها بدأ يعلي وبدأت زي تنهج كدة
مسكت زبي وبدأت ادخل راسة أو ما دخلت راسة سمعت
اةةةةةةةةةةةةةةةةةة مروة قادرة تخلي خول زبة يقف وجسمها بدأ يسيب خالص وسنة سنة وبعد كدة دخل كلة وبدأت احرك براحة جوا لا كسها كان ضيق لحد ما كسها خد علي زبي
مروة.امممم اوفففف احمد نيكي جامد بسرعة واشتمني قولي ي لبوة نيك لبوتك وشرموطتك افشخنيييي قطع كسيي اةةةة اوففففففف
وبدأت ازود الرتم من هيجانها واسرع الرتم اكتر وادخلة بسرعة
وصور رزع زبي فيها يهيجني اكتر وانا انيكها اسرع خدي ي لبوىةة عاجبك زبي ي شرموط
مروة. اة قوي افشخ مدرستك اللبوة امممممم اوفففففف احححححححح نيكني جامد
انا.خدي كلة زبي في كسك ي متناكة
جوزك دة متخلف علشان يسيب واحد بالجمال دة كلة ي لبوة
وغيرنا الوضع وانا نمت علي السرير وهي بقيت فوق وانا نايم علي ضهري ومسكت زبي حطتها في كسها وبدأت تتنطط علي زبي براحة
مروة. اةةةةةة زوبرك فشخني ي حمادة اممممم اوفففففف
نيك لبوتك وبدأ الرتم يعلي بتاعها هي تتنطط وانا بضربها علي طيزها طيزك جامدة قوي يا لبوة
مروة.عجباك طيز مدرستك
انا.اة اوووي. ي رورو
مروة. نيك كسي الاول خلية يشبع اةةةةةة اوفف احححح
هجيب ي احمد هجيببببب اةةةةةة احححححححححححح
وجابت لتالت ومرة
خلاص بقا ي احمد مش قادر هاتهممممم انت اي !؟
ارحمني بقا
وقلبنا الوضع دوجي وهي و وبدأت انيك بسرعة وهي فرهضت ولما هديت الرتم حسيت اني هجيب انا هجيب مروة.هاتهم علي طيز لبوتك
مروة.امممم اوففففف هاتهم علي طيزي
وطلعت زبي وجبتهم علي طيزها
مروة. احححححححححح لبنك سخن اوي ي حمادة اوفففففف
واترمينا احنا الاتنين علي السرير وزبي لسه في كسها هي تحت وانا فوقها وهي نامت علي بطنها واحنا الاتنين مفرهضين من غير كلام احنا الاتنين فوق بعض وانا لاقيت نفسي تلقائي حاضنها وفضل الوضع دة بالتقريب 10 دقايق والميوزك الرومانسيي شغالة
مروة.احمد انا مبسوطة معاك اوي وال***متسبنيش ابدا انا بحبك جداااا
انا.وانا كمان بحبك ي احلي رورو واخلي ميس في الدنيا
واديتها بوسة في جمب رقبتها من ورا
ر*** يخليك ليا ي جوزي وقامت تحضر حاجة نأكلها ودخلنا استحمينا مع بعض وهي كانت بتحميني اة عزيزي بتحميني متستغربش في الوقت دة زبي وقف تاني من لمسات ايديها وهي بصتلي بعد ما شافتني كدة
مروة لا انا مش قادرة ونا هيجت فشخ ومعرفش لية طلع أن الحمام اصلا معمول علي النيك كذب اللي سماه بيت الراحة
قعدنا في البانيو وانا ماسك نفسي بالعافية وهي نايمة علي صدري وزبي ووقف ما بين كسها وهي فعلا مكانتش قادرة وانا مش عايز اغصب عليها خرجنا من الحمام وعملت فشار وقعدنا نتفرج علي فيلم عادي وكنت قافل الفون فتحتة بعدها ب فترة بسيطة جدا لاقيت مكالمة من امي عملتة صامت ومروة لاقيتها بصالي وبتسالني
مروة.دي مامتك
انا. اة
مروة.انت مش قائلها انك هتبات برة
انا.لا هما فاكرين ان مشيت وسيبت البيت
مروة .لية كدة طيب رد عليها وطمنها هتلاقيها قلقانة عليك
ولاقيت كمان اخواتي بعتوا علي الواتس وبيرنو علية
مروة.طيب حتي ابعت رساله علي الواتس ليهم علشان يطمنوا
ولعت فعلا رسالة
وهي نايمة علي رجلي احمد
انا.عيونة
مروة.تسلملي عيونك هسالك سؤال بس تجاوبني بصراحة
انا.فل اسالي سؤالين
مروة.هو انت واخد حاجة وكمان طالما قولت سؤالين انت عرفت كل الكلام دة منين
انا.بصي انا عمري ما خدت حاجة ولا هاخد
أما بقا عرفت كل دة منين وانا صغير زي اي *** بكون فضولي ف انا دخلت علي النت وقريت كتير جدا وفهمت كتير عن السكس والمناطق اللي بهيج الست وازاي ادخل وأخرج وزاي ابوس
مروة.بجد؟!!؟ كل دة يطلع منك انت اول وعلي كدة اول مرة تعمل مع واحدة
انا.لا انا كانت بدايتي في المدرسة هنا بوس انما علاقة كاملة مع واحدة بطل زيك كدة لا
مروة. انت مبسوط معاية
انا. اة جدا لية شوفتيها كدة ما انا لو مش مبسوط هعمل معاكي كل دة لية
مروة. يعني مش شايفني شرموطة بعمل علاقة مع واحد اصغر مني علشان ارضي شهوتي
بدأت العب في شعرها كدة براحة
بصي انت الميس بتاعتي في المدرسة وليكي وكلامك في المدرسة يمشي علية انما في مكان مقفول انا وانت لا مش ميس انت لبوتي
مروة.انا بحبك قوي ي احمد معرفش امتي وازاي وفين ولية
بس بجد حبيتك قوي وكنت شايفاك حد عاقل اكبر من سنك والكلام دة من وقت ما بقيت المدرسة بتاعتكم في اعدادي
قبل ما سوري تنيكني ب4 تيام كنت رجعت من المدرسة وجبتهم علي صورتك ومتسالنيش ازاي ممكن متبعدش عني
انا مش جمبي حد ولا وقف معاية حد غيرك
انا. كمان بحبك ي رورو ونمنا في حضن بعض واحنا بتتفرج علي الفيلم
الصبح منهه تيليفونها بيرن وانا للاسف نومي خفيف صحيت وبدأت اصحيها علشان المدرسة مروة اصحي علشان المدرسة
بعد شوية بدأت تفوق كدة ومش عارفة مين اصلا بيكلمها
مروة. فتحت عينيها سيكا و بصوت متلغبط لا مش قادرة جسمي متكسر تعالي في حضني طيب
طيب والمدرسة ي قمر
مروة. بنفس الصوت تعالي ما تولع المدرسة
انا. علي رايك كسمها في طيزها وانا كمان كملت نوم كنت تعبان الصراحة خصوصا اول مرة اعمل اتنين ورا بعض بس الرياضي واكلي كانوا مساعدني ومن اول نيكة في حياتي بدأت حياتي تتغير ودة اللي هتعرفة في الجزء اللي جاي عزيزي
يتبعععععععععععععععع
*********$////////////""**************
يتبعععععععععععععععع
ههتم براريك لو في فايدة أو نقد بناء جزء من القصة حقيقي وجزء خيال بنسبة70% حقيقي 30% خيال هسيبك انت وحكمك لأن كل واحد فينا لية عقليتة
احمد.21سنة.الطول190.الوزن86.العيون بني الشعر بني .جسم رياضي.
في الساعة التاسعة صباحا يستيقظ شخصا ما علي صوت هاتف بضان
أيوة يسطا بكسمك بتتصل لية محمد. اصحي ي عم ورانا مدرسة
مدرسة اي ي عم مفيش قرار وزاري يطلع يخلي المدرسة تبقي اخر النهار
صوت من خارج غرفتي اصحي ي احمد علشان مدرستك
تمام صاحي ماما لبست ونزلت روحت المدرسة انا طالب في 3 اعدادي رياضي من وانا صغير بحب الكورة والجيم وبشجع فرقة واحدة في مصر هنا ولاعب عالمي واحد المهم .
لبست لبس المدرسة ونزلت قابلت صحابي واحنا مدرسة مختلطة وليا اصحاب كتير جدا في المدرسة حضرت الحصص والدنيا تمام جدا واحد زميلي بقولك يا احمد. عايز اقولك حاجة. قول ي زميلي.انا الصراحة بيحصلي حاجات غريبة كدة وبسمع أصوات غريبة بليل لما ابويا بيجي بليل وامي بتفضل تصوت.اة دي حاجة بتحصل طبيعية بين ابوك وامك واسمها تلقيح ودة السبب في الخلقة العرص اللي قدامي دي.قاطع كلامنا ميس مروة بتاعت العلوم
السن . 25 سنة .وصفها.الطول 165 وزن70. العيون خضرا بس كارزمتها مش حاضرة معلش ي شباب.شعرها بني فاتح جسمها متوزع صح كيرفي وفي نفس الوقت وسط فرنساوي بزاز واقفة دايما مفيهاش ترهلات طيز مشدودة وفهمت من كدا أن هي بتمارس رياضة.
مروة.قيام السلام عليكم....... وبركاتة
الفصل كلة. في صوت واحد وعليكم السلام,...... وبركاته
مروة.جلوس. بعد الهبد الكتير والواجب ومين معملش ومين عمل
وبدأت تشرح درس التكاثر. ومعظم العيال هايجة واللي ماسك بتاعة عمال يفرك فية والشهوة بدأت تلعب دورها مع الفصل كلة ف انا قومت سالت سؤال هو يعني اي ي ميس سائل منوي اتكسفت كدة وبدأت تتلخبط في الكلام والعيال بدأت تضحك ميس.مروة احتوت الموقف وشرحتلي اي هو السائل المنوي جرز الفصحي ضرب وميس مروة قالتلي احمد عايزاك متنزلش
فل نعم ي ميس.احمد هو انت سالتني السؤال دة لية
مفيش ي ميس مروة انا بس اللي بحب اتعلم حاجات جديده والمدرسة كلها عارفة كدة
ميس مروة. تمام ي احمد برافو
نزلت وقابلت العيال واحد صاحبي اللي كان سألني السؤال شاف واحدة بتبصلي
ولا ي احمد
اي امك بتنيك ابوك المرادي
ي عم لا بص مين اللي بيبص عليك ساندي بطلة المدرسة
مش دي ساندي صاحبتك
اه هي ي عم اعمل اي انا لاقيتها جاية علية
ساندي. ازيك ي احمد (صحابي كلهم ايوا يابا في صوت واحد)
انا فل ي ساندي انت اخبارك اي
ساندي.الحمد ****
انا.دايما بخير ي ساندي
ساندي.مبتسالش يعني وعامل تتقل علية براحتك ي صاحبي بس افتكر العصابة مش هتنجح غير بالعنصر النسائي
انا.فل ي نسائي احنا بس عاملين هدنة مع المدرسة من كتر ما هما صعبانين علينا وبعدين انت عارفة انا مقدرش استغني عن العنصر انت عارفة هو بالنسبالي اي
ضحكنا مع بعض وهزرنا هزار باللمس كدة وطلعنا علي الفصول
اعز اصدقائي محمد اي يسطا مفيش عصابة ولا اي
لا ريح مفيش
عايزيين جنان السنة اللي فاتت
انا.بص يسطا احنا اتفقنا اللي يجي علي واحد مننا برا اي؟
محمد.عننا ي زميلي
انا.حلو ومناذيش غير اللي آذانا
محمد.سليم ي صاحبي بس عايزين حنكشة وبعدين انت خليت ميس مروة حلوة ليك وانت مع بنات المدرسة بتعط ي زميلي
انا.برة عنك الخبرة تفرق وبعدين انا لو عايز اعمل اي حاجة هعملها ومش غرور دة ثقة في النفس وانت عارف
محمد.نتراهن
انا.مبسخنش بس قول عايز اي حتي يبقا في كسم ساسبنس
محمد.تنام مع ميس مروة
انا.فل بس كدة
خلصنا كلام واليوم خلص لقيت تلفيوني بيرن
ساندي. اي ي احمد انت فين انا عند باب المدرسة ي ساندي في حاجة
اة في انا جيالك فل مستنيكي جات ساندي
بص ي احمد اللي هقلهولك دة محدش يعرفة غيرك لأن انت اقرب حد لية قولي و انجزي في اي مدير المدرسة عملت مشكلة بسيطة في الفصل ونزلوني لية اتحرش بية
وصف ساندي.160طول.وزن60.شعر بلوند.عيون بني بزاز متوسطة.طيز كبيرة
اتحرش بيكي ازاي يعني وضحي اكتر لما دخلتلة قالي انت بيجيلي منك مشاكل كتير الفترة دي ومبعملش استدعاء ولي أمر إنما كدة الأمر زاد عن حدودة ولا انت علشان فاكرة انك كبرتي واحلويتي وبقيتي عروسة هسكتلك وجاب الخرزانة علي ... علي... علي اي ي بنتي اخلصي بتقولها بكسوف كدة علي صدري فل خلاص متقلقيش حقك وصل بكرة نشوف حل جمعي العصابة
مسكت الموبايل رنيت علي محمد بقولك ي محمد كان نفسك في طالعة حصل فل العصابة تحضر بكرة محمد.ايوة بقاااااا
وصلت البيت غيرت وكلت ولبست هدومي ونازل ساعة كورة
ابوايا زي معظم الابهات.كورة تاني انت مش هتنفع وقابلني لو نفعت وبلا بلا بلا بلا ومي دايما واقفة جمبي
رجعت من الساعة وغيرت واستحميت ووقفت في البلكونة بشورت والاقي مرة واحدة الحب كلة طلع قدامي
ليلي.حب الطفولة وا اول ما شافتني كدة فضلت متنحة شوية اي طالعة تبصي علي حد.وانت مالك .انا فل.وانت؟ احسن منك طيب القمر ابو احمر دة مستني حد
اتكسفت وشها احمر وجاب الوان ودخلت جوا بعتتلي رسالة علي الفون بالرد
ليلي ولا حاجة مستنية واحد بارد يرجع اطمن علية
تطمني اي دة هي كدمة بسيطة في الساعة وبعدين عرفتي منين
انا لية مصادري الخاصة ي استاذ غامض
دة احنا نجندك بقا في المخابرات ي لول
ملكش فية
دخلت اتعشيت وخلصنا عشا وامي دخلت كالعادة تهدي ابوك بيحبك خايف علي مصلحتك زي اي ست بيت بتخاف علي بيتها وعيالها بلا بلا بلا
قومت الصبح روحت المدرسة نزلنا الفسحة بسال علي محمد علشان نجمع العصابة هو محمد فين
واحد زميلنا. انا شوفتة داخل الحمام.حمام؟!
عقلي .اكيد اللي بنفكر فية بس اتاكد يسطا
ي عم كسمك انا عارف صاحبي
عقلي طب كسمك علي كسمة فل ي عم كدة
انا .علي الكل
روحت الحمام وتقسيم الحمام كل حمام بعيد عن التاني بشوية
دخلت وقربت عند كل حمام مفيش حاجة روحت عند مكانة المفضل اخر حمام وقربت سمعت صوت امممممم براحة ي محمد هدومي هتتبهدل اةةةةةة ي امممممم حاسب ي محمد هدوم المدرسة هتتقطع لا بلاش تحت خليك في بزازي
خبطت مرة واحدة براحة لاقيتة بيقول مين بتلقائية
انا. خدمة العملاء ي كسمك بقالك كتير ي فندم ونسيت تقيم خدمة التفريش
مين معاك علا حمامات اة هي ي صاحبي علا عارفها كيفها كيف ترترة علا من خضة لضحكة فاكرها لحد دلوقتي
علا .قمحاوية شوية .شعر بني .عيون بني .الطول 170 .الوزن 60 بزاز متوسطة طيز متوسطة. شهرتها علا تويلت
خلص وتعالي ي علا معاة علشانك عندي ليكي حاجة تناسب مهاراتك
اتجمعنا وكنا عبارة عن 16شخص وكلنا أصحاب وزمايل
احنا في حد مننا اتعرض لإهانة كبيرة مش مهم تعرفوا هو مين بس احنا اتفقنا اتفاق وانا بجمعكوا انا اللي هيجي علي حد مننا
كلهم في صوت واحد برا عننا
تمام قوي التنفيذ بعد يومين هنعمل كذا وكذا وكذا
وانا اللي هنفذ بس كل واحد علية دور واهم دور علا مراحيض اللي هتقوم بمهمة مقرفة قصدي مشرفة
فل ي عصابة
علي الكل ي boss
في مكتب المدير
الساعة 8.30صباحا بالتقريب يدخل مدير المدرسة مكتبة اي الريحة دي وبيلاقي موزة ف بيدوس عليها ويتزحلق وبيقع علي طيزة علي فضاللات انسان واعتقد عرفتها هو مين
بعد كل دة لقي ورقة علي المكتب مكتوب اضحك علشان الصورة تطلع حلوة ي مراهق
الصورة اتعملت بوستر علي جروب المدرسة
بينفعل المدير مين الحيوان اللي عمل كدة ومنع الفسح ووقف المدرسة طبور وجمع المدرسين وعمل مع الطلبة تحقيق
وصف المدير مستر عبد المنعم. السن.57سنة الشعر ابيض الطول177.الوزن.65
وكان طول ما انا في المدرسة بيحبني وبيشكر فية ولحد دلوقتي ميعرفش مين اللي عمل كدة الا لو هو معانا علي المنتدي هنا
فلاش باك
تجمع العصابة
انا هوزع عليكوا الأدوار. كل واحد يركز انت ي معلم هتراقب المدير لمدة يوم كامل وتتابع كل تحركاتة وانت هتاخر المدير بخرم بسيط تعملة في كاوتش العربية وانت ي ساندي يوم الخميس الكل بيمشي بدري بيكون فية مجموعتين يوم الاربعاء دورك أن تعملي نفسك تعبانة فشخ والمجموعة تتلغي وانا اليوم دة هعرف اتصرف في مجموعة العلوم بتاعت ميس مروي وانت ي علا تاخدي كام كيس كدة وتعمل اكتر حاجة بتتقني فيها من النوعين ماية وطينة وانت ي اسراء تعملي صوت تقلدي فية حد من المستشفي تقلدي صوت حد كبير وانت بتعرفي تقلدي اصوات كدة كدة تقوليلة ابنك عربية خبطتة... وانت ..... وانت ..... الخ الخ الخ واحد من العصابة. ما هيكلم البيت عندة يشوف في اي طيب هنا انا مش بتاع كفتة ولازم ادرس اي خطوة انا باخدها المدير بخيل والحاجة الوحيدة اللي يقدر يوصل بيها لبيتة الارضي ومحمد دورة هيكون أنة يقطع سلك الحرارة ي حنيوك شخص تاني انت عرفت كل الحاجات دي ازاي واحنا لسا في سننا دة الكتب ي زميلي .ا اتوزعت الأدوار وجية يوم التنفيذ
ساندي تعبت هي وكام واحد من العصابة خلوا المجموعة الأولي
المجموعة التانية ميس مروي اليوم اللي قبل المجموعة انا حضرت الجزء اللي هيتشرح وبدأت خطتنا وكنت بحاول واسال اسالة كتيرة جدا وكمان محرجة وكيريتيف
خلصت المجموعة واحنا ماشيين ميس مروة ندهتلي
ي احمد.عايزاك دقيقه
فل ي ميس مروة اتفضلي
مروة. انا مبسوطة جدا بيك النهاردة وواثقة انك هتكون حاجة كبيرة في المستقبل المدرسين حقولي عنك كتير وقد اي فعلا انت بتحب تتعلم وبلا بلا
شكرا ي ميس ومشيت وسبتها وكان حظي أن هي ندهت علية الكل كان مشي وانا دخلت الحمام ومفيش غير الفراشين وبيبقوا واقفين علي البوابة والمدرسة فيها بوابتين محمود
وعثمان وعثمان دة علي طول في غيبوبة
طلعت الفصل في شنطة الإسعافات الأولية وانا امين الفصل لبست جوانتي طبي وبدأت خطواتي ناحية مكتب المدير وخدت الكيسة كان فيها مجموعة من الراوئح اللي تفشخ جيوبك الأنفية.وقفت قدام المكتب وزقيت الباب ورميت الاكياس وحطيت كيس الطينة في مكانة المناسب وانا بخرج احا اي دة صوت وصورة ي ابو حميد دا انت هتتفشخ
يتبع...............
اولا:طبعا شكرا لاي حد دعمني برأية في كومنت أو برايفت
استفدت كتير طبعا .
ثانيا: انا عارف ان كان في غلطات كتير في الكتابة وهحاول علي قد ما اقدر أنها متتكررش تاني.
ثالثا: انا مش بقرأ روايات كتير انا بقرأ كتب ف تقريبا عدد اللي قريتهم كان 6 او5 روايات بالتقريب والكلام دة من فترة ف طريقتي في السرد هتعجب فئة ومش هتعجب فئة تانية مع احترامي للكل طبعا.
الجزء الثاني من Sigma
وقفنا الجزء اللي فات
لما المدير اتحرش بساندي ومحمد صاحبي كان بيفرش علا حمامات
واجتمعنا بالعصابة وكل واحد اتوزع علية دور ونفذة
وانا كان علية التنفيذ بعد ما خلصت في مكتب المدير وخارج
لاقيت كاميرا متعلقة في وش المكتب خخخخخخ
عقلي .احا ي أبوا ي حميد صوت وصورة دة انت هتتفشخ
انا.خخخخ احا انت بكسمك قعدت تقولي ماهر وعلي تركيزهم عالي
عقلي عامل نفسة من بنها
فلاش باك في اجتماع العصابة ......
انا. بفكر مين اللي اخلية يكشفلي مكتب المدير ويعرفلي اي اللي جواه
عقلي. من غير ما افكرلك ماهر وعلي ومتراجعش وراية
انا. متاكد! ي أبوا العريف
عقلي بصوت محمد رمضان متأثرا بفيلم الألماني (ثقة في اللة نجاح)
انا. انت ي ماهر هتمسك في علي وسط حصة ميس
مروة بعد ما نتطلع من الفسحة
علي.:تمام ي احمد
ماهر.:تمام ي احمد
علي. طيب انت بتقول ماهر هيمسك فية (انا هعمل اي)
انا : بهدوء اعصاب انت! ولا اي حاجه ماهر هيقفشلك في الدوندو بس ضحكنا كلنا وهزرنا وكلة تمام
انا:خدت ماهر علي جمب وقولتوا انا عايزك تنيكوا علشان غبائو دة
ماهر: ياةةة اخيرا وعمل الحركة الشهيرة بتاعت (حمدي الوزير) انا كا احمد خوفت علي علي اليوم دة
بعد ما طلعنا وقاعدين في وسط حصة ميس مروة ماهر ادا لعلي حتة قلم ي *** امييييي خلاة بعدها يتكلم بلغة الإشارة علي مسك في ماهر من الوجع بجد
والفصل بقا فوضي وكلة ظاط في الظيطة وانا قاعد مبطلعش صوت وهاديييي فشخ ميس مروة بتحاول تهدي في الفصل مش عارفة لأن طبعها غلبانة او انا الوقت دة اللي كنت فاكرها علي نيتها اتاريها طلعت خبرة
ميس مروة: بعد ما اخيرا قدرت تسيطر علي الفصل اي ي حيوان اللي عملتة في زميلك دة
ماهر: ما هو طويل وكل شوية اقولة اثبت مش شايف
ميس:مروة دة مش مبرر
وازاي تضربة بالشكل دة موجها الكلام لماهر اللي فشخ علي وانت ازاي ي علي تمسك فية.و انا موجوده وخدتهم عند مكتب المدير وحكت للمدير علي حصل واستاذنتة علشان تكمل حصتها
المدير.اتفضلي ي استاذة
المدير: انت ازاي ي ولد انت وهو تعملوا شغب في الفصل بالشكل انا مسمحش أن يكون في مدرستي حاجة زي دي تحصل
ماهر وعلي: مش مهتمين لكلامة ومركزين في المكتب زي ما كان عقلي العبقرينو فاكر
عقلي: ثقلتك كسمك
المدير: انت تجبلي ولي امرك بعد يومين وانت زية بالظبط لما نشوف اخرتها معاكوا
انا قاعد في الفصل في حصة ميس مروة زبائن عليها متنرفزة وعلي اخرها الجرس ضرب وحصتها خلصت ومستنين اللي بعدها
مستر عاطف دخل
ميس مروة.استاذنك ي مستر عاطف عايزة احمد أقل من 5 دقائق
مستر عاطف. اة طبعا اتفضلي
ميس مروة: بعصبية وصوت هادي انت ازاي تفضل ساكت علي اللي حصل في الفصل دة ومهدتش زمايلك لية + انت كمان امين الفصل لا و مسؤول عن الشرطة المدرسية ومعملتش حاجة
انا. ي ميس مروة انا اقدر فعلا اهدي زمايلي مش خوفا مني لا علشان احنا بنحب بعض بس حتي لو انا مدير المدرسة ودخلت ولاقيت اللي حصل في الفصل دة مقدرش ادي أمر أو اهدي الطلبة وحضرتك موجودة
انا:مسالتيش نفسك لية؟!
ميس مروة:لية بقا أن شاء ****
انا:علشان انا لو عملت كدة هيهدو اة هيهدو بس شخصيتك هتتمحي في الفصل وانا اسف في اللي هقولة محدش هيحترمك ف اللي عملتة خوفا علي سمعتك في المدرسة
ميس مروة: بإيرور ظهر عليها وفي عقلها زي لمبة نورت كدة
انا: قاطعتها وانت كدة زي ما سيطرتي مرة تقدري تكريرها تاني
ميس مروة.لسة هترد
انا.قاطعتها استأذنك انا بقا علشان مستر عاطف لازم اكون مقدر وجودة واحترم وقتة زي حضرتك وسبتها ومشيت
عودة من الفلاش باك........
عقلي: ريح انا مش عارف افكر
انا:شاطر بس تقولي عيب عليك وثق فية
لميت الاكياس الفاضية اللي حدفتها في المكان وانا قلبي واقع في طيزي ونزلت اتسحب و علي البوابة اللي عند عثمان غيبوبة بواب المدرسة وكالعادة نايم ونطيت من فوق السور
بعدت عن المدرسة بمسافة كبيرة ورميت ادوات المهمة
(mission succeeded) بس هتفشخ
وصلت البيت
وكانت الساعة تقريبا 5.30
اول ما فتحت الباب
ابويا:كنت فين ي بية
انا كنت في المجموعة ي بابا
ابويا:مجموعة ولا صايع كعادتك واي الريحة دي كنت بتسلك بلاعات
انا: معلش بقا ي حاج اكل العيش مر
ابويا: كالعادة واللة ما انت نافع
انا: شكرا علي تأكيد المعلومة ي حاج
امي: انت متبهدل كدة لية ي احمد انت كويس فيك حاجة واي الريحة دي
انا: مفيش يسطا انا فل قدامك اهو ومتستغربش عزيزي القاريء انا تعاملي وما والدتي اكتر من أصحاب وعلاقتنا قوية جدا
انا: حضريلي بس غيار واكل علشان جعان
خت الهدوم ودخلت الحمام اخد دش ***يخربيت امك ي علا كان لازم تعمليها بضمير كدة
عقلي: بس علا جامدة يسطا كسم بزازها عايزين يتفرتكوا
انا :انت شرفت ي خول بتفكر في الهيجان وسايب الورطة اللي احنا فيها
عقلي: فسي دماغك ي برو انت بكسمك هتحسسني أن انت احمد زويل *** ما انت نافع
انا : بقيت حاج 2 كدة! متحاولش تقلدة
عقلي: برا عنك
انا: كسمك
عقلي:كسمين امك
خرجت من الحمام ودخلت قعدت علي السرير بشورت وفتحت الفون وكلمت محمد حكتلة اللي حصل
محمد: ي ولاد المتناكة ي اغبية بس اقولك علي حاجة
انا: متقولش مش مهتم اعرف
محمد: كسمك انت كدة هتتفصل وش والرهان هيروح عليك وسلملي علي مروة ي كسمك بالشفا علشان تقعد تخطط وتتكتك وتعمل فيها اللهو الخفي
انا: محمد ي حمامات انا مش ناقصك واعتبرني قفلت السكة في وش كسمك
قفلت السكة وقعدت اقلب في الفون ولاقيت رسايل من ليلي وساندي ولاقيت ماهر وعلي اون لاين عمالين يتكلموا علي جروب الواتس في اللي حصل في المدير وكل واحد عمال يقول للتاني مبروك وعاش ي شباب وكلة فرحان والخ...الخ ..الخ...
ساندي وليلي باعتين رسايل لية علي الفون
ساندي: شكرا ي تقيل علي اللي عملتة وانت بجد اعز صاحب واقرب حد لية و ي *** متحرمش منك ويخليك لية وحاجات كتير وايموشنز
انا: ابتدأنا شحاتة ***يحنن عليكي
ساندي: يبني بطل رخامة علية انا زي صاحبتك بردو
انا: ماشي ي ستي متقوليش كدة احنا اصحاب بجد وانا بعزك وانت عارفة كدة كويس ومحكتلهاش علي اللي حصل قولت هتقعد تحس بالذنب وتعيط وانا مبحبش كدة الصراحة بتبضن
فتحت رسائل ليلي
ليلي: لازم انا اللي كل مرة اللي اسال عليك ولازم اهتم وانت مش معبرني انت مبتحبنيش انت وانت وانت اصل الاهتمام مبيتطلبش وفي الاخر باعتة المهم وحشتني انت عامل اي
انا: جالي ايرور وقعدت اسال نفسي اسالة كتير في عالم غير موازي
انا: انا فل طول ما انت بخير معلش متزعليش انت عندك حق طبعا بس انا كنت مفشوخ الفترة اللي فاتت انت طمنيني عليكي كنت محتاج اسمع صوتك وبحاول أراضيها بكلمتين كدة لقيتها بتقولي امممممم
ودي كلمة بضان زي كلمة معلش لا ليها ضرر ولا نفع
ليلي:اممممم
انا: مالك ي ليلي
ليلي: مليش
انا: ي ستي قالبة وشك في اي
ليلي: مفيش
انا: عايز اقولك علي حاجة
ليلي:متقوليش
قفلت الفون واتبضنت الصراحة الواحد عندة مشكلة ومش ناقص
وقاعد بفكر ي تري اروح المدرسة ولا مروحش لو مروحتش اول واحد هيتشك فية هو انا
عقلي : يبني ازاي دة معظم المدرسة حباك
انا: يسطا اقعد ساكت انت وشك خراب
عقلي: ما لو روحت الكاميرا اكيد هتتراجع بكرة وهتتفشخ
انا: طيب والعمل ي عبقرينو
عقلي تروح المدرسة بكرة عادي
انا: انت عايز تجنني انت معاية ولا ضدي؟!!!
عقلي: اسمعني للاخر
انا: اتحفني
عقلي: تروح وتكون واثق من نفسك كدة
لو واحد داخل علي كمين وواثق من نفسة ساعات مبيتفتش
انا: تصدق وجهه نظر فعلا مع اني مقتنعنتش وروحت المدرسة ووصلت كل شئ طبيعي من الطبور لتحية العلم للشارة المدرسية مفيش اي جديد المدير بس اتاخر ولسة مجاش وطلعنا علي الفصول والمدير بردو لسة مجاش
انا: احا هو في اي انا شاكك في حاجة
مشرفة الدور: احمد فلاني فلان فلان.
انا: انا موجود
مشرفة الدور: المدير عايزك
يتبع***************
الجزء الثالث
الملخص.......
ماهر وعلي مسكوا في بعض
ميس مروة كانت عايزاني اتدخل وتقريبا فشخت جبهتها بالعقل
ماهر وعلي نزلوا للمدير وعملهم استدعاء ولي امر
ليلي بضنت علية في عز ما انا كنت محتاج ليها
المدير طلبني عندة في المكتب
@@@@@@@@@@@@@@
الطالب احمد فلان فلان فلان
انا. ايوا موجود
مشرفة الدور. المدير عايزك
عقلي. احا ي صاحبي دة انت هتركب علي الشلاحات
انا. ومالة يسطا كلة رايح وادينا هنجرب حاجة جديدة
الشلاحة حلوة بردو
وصلت عند مكتب المدير وبدأ الحوار كالتالي ريأكشن المدير متعصب سيكا اكيد بسبب اللي عملناه فية
المدير. طبعا انت عارف انت عملت اي ي احمد
انا. بتعجب وهدوء عملت اني مش فاهم !؟
المدير. احمد انا ميس مروة حكتلي كل حاجة ودي مش اول مرة حد يشكر فيك
انا.جالي ايرور مش فاهم هو بيلف ويدور ولا لي قصدة حضرتك ممكن توضح علشان مش فاهم ي مستر وميس مروة حكتلك اي ؟
وقالي علي موقف ماهر وعلي والهيصة اللي حصلت في الفصل
المدير. وانت الوحيد اللي كنت منضبط وملتزم بأخلاقك
علشان كده دي شهادة تكريم بالتزامك بالاخلاق والانضباط المدرسي ودة بشهادة مدرسين المدرسة
عقلي. هو المدير دة عبيط ولا بيستعبط عليك ي عم دة انت نيكتة في افكارة
انا. مش عارف خلينا نمثل معاة الفيلم وكدة كدة احنا اللي مألفين السيناريو استلمت منة الشهادة انا بشكر حضرتك ودي شهادة اعتز بيها
المدير. اتمنا لك التوفيق والاستمرارية تقدر ترجع علي فصلك
انا خرجت من عندة وعقلي شغال تفكير طيب واللي عملتة و العصابة والكاميرا انا جالي ايرور ودماغي هنجت وفسيت دماغي خالص رجعت الفصل وقعدت في اخر ديسك ومحمد جالي
محمد.اي اللي في ايدك دة فكك نقول مبروك الرفد ي boss
اديتلة شهادة التكريم بيقرا و هو فاتح بوقة ومستغرب
محمد.قولي ازاي ما انت مش ساحر ايوة بتعرف تفكر بس مش ساحر ازايييييييي
انا. لما تكبر هقولك
محمد. كسمك
انا. ماشي شكرا المهم انا هغيب فترة صغيرة لحد ما الدنيا تهدي
محمد. تمام بس مش هتقولي ازاي طيب انا مش فاهم حاجة
انا.ولا انا بس فسي دماغك وخلاص الموضوع مات متتكلمش لا مع ماهر ولا علي
محمد.اشطا
في الحصة اللي قبل الأخيرة لينا في المدرسة عملت نفسي تعبان ونزلت للدكتور تحت اديتني حباية
دكتورة مي. مالك ي احمد الف سلامة عليك حاسس بأية
انا. *** يسلمك صداع ي دكتورة جامد قعدت تهبد شوية واديتني في الاخر حباية صداع مسكنة
دكتورة مي: خد الحباية دي وانت مروح وارتاح في البيت يومين.
انا. شكرا ي دكتورة ودخلت الحمام ورميت الحباية وخلص اليوم ومروحين قابلت محمد
محمد مالك يبني في اي انت كنت كويس
انا مفيش ي عم هغيب يومين كدة انت الأمين المساعد عايز كان انا موجود بالظبط
محمد. متقلقش ي زميلي هتتقلب كبارية
انا:كدة انا اتطمنت انا همشي قبل ما العيال تيجي وشغل مالك يبدأ
محمد. اشطا سلامتك ي برو
انا. حبييبي
روحت البيت ودخلت اوضتي واترميت علي السرير وامي دخلت وراية علي طول
امي.مالك ي حبيبي المدرسة كلموني وقالولي انك تعبان
انا. مفيش حاجه انا بس تعبان شوية ومجهد والدكتورة قالتلي ريح يومين
امي. اعملك اكل طيب
انا فل اعملي انا جعان جدا وخرجت
فتحت الفون كمية رسائل كتيرة فشخ من اصحابي ومالك ورغي كتير
كلت وكلة فل ولاقيت رسايل كتير من ليلي
ملخص الماسدج انت معندكش ددمم انت مبتحبنيش احمد انت ممكن ترد علية طيب انا اسفة طيب معلش انا اللي غلطانة طيب انت مش بترد علية لية انت بخير احمد انت كويس
اول ما خلصت قراية الماسدج
لاقيت الفون بيرن دي ليلي
الو ي ليلي اخبارك اي لاقيتها بتدمع وصوتها رايح
ليلي.انا اسفة مش هتضايقك تاني وبتتكلم زي ******* حقك علية متبعدش عني انا محتجالك
انا. طيب اهدي بس انت عارفة مبحبش شغل العياط دة
انت فين؟ بعد ما هديتها شوية
ليلي.في البيت لسة راجعة من المدرسة انت تعبان؟
انا:حمد *** علي السلامة انا فل طول ما انت بخير
ليلي:*** يسلمك دايما
وشوية كلام رومانسي كدة علشان تهدي شوية قفلت معاها وكل حاجة تمام
عدي 3 ايام ما بين جيم لكورة
وفي رجعت من الجيم ولسة هاكل
لاقيت رقم غريب بيرن
صوت واحدة بكسوف. الو ي احمد ازيك
انا فل وانت
الصوت.الحمد** بخير
انا: مين معاية
الصوت: انا
************""********************
فلاش باك في المدرسة بعد غياب احمد بيومين هتكلم بلسان ميس مروة
في حصتها بعد ما شرحت وبتسال صحابي علية محمد رد عليها .
محمد. احمد وهو مركز علي بزازها• مبيجيش علشان تعبان ي ميس
مروة: تعبان!؟ عندة اي محمد
محمد. معرفش الصراحة
ميس مروة. تمام شكرا ي محمد وخلصت حصتها وطلعت اوضة المدرسين
مروة بتفكر.ي تري عندة اي طيب هو تعبان قوي لدرجة انة ميجيش الفترة دي دة مبيفوتش يوم مدرسة مع أنة مش ملزم يحضر لان مفيش اعمال سنة قاطع تفكيرها ميس أميمة
أميمة. بخباثة الجميل سرحان في اي
مروة.ولا حاجة دة بس كان طالب عندي عرفت انة هو تعبان من زمايلة
أميمة. مين؟
مروة. احمد
أميمة. مع اني مبحبهوش بس لا سلامتة الولد دة غلبان قوي ومحترم جدا وملتزم جدا تخيلي المدير كرمة وضرب بية المثل قدام الطلبة بس اقولك علي حاجة
مروة.قولي
أميمة. الولد دة هيعاني جدا جدا جدا في حياتى من كتر ما هو خلوق
مروة اة هو فعلا طيب جدا وتحسية اكبر من سنة غير كل زمايلة
أميمة. وعند ميزة أن هو عاقل مبيردش علي الكلام وخلاص
مروة: عيونها لمعت اة جدا بس انت مبتحبهوش لية مع أنك شايفة في كل الصفات دي
أميمة. مش عارفة قلبي مش مرتاحلة وغير كدة لو قولت عكس كدة الناس هتفتكرني مجنونة لأن نص المدرسة بتحبة بس قوليلي انا اول مرة اشوفك مهتمة بطالب كدة زي ما يكون بتحبية وقالتها بهزار
مروة. لقلقت في الكلام اي .... اي .... اي لا مفيش الكلام دة انا بس معتبراه زي اخويا الصغير اي انت ازاي تفكري في كدة
أميمة. خلاص خلاص انا بهزر معاكي وساببتها وخرجت
مروة بتكلم نفسها أميمة اتجننت احب طالب عندي ايعقل؟!
صوت تاني دخل معاها: ولية لا انت معجبة بشخصيتة
مروة. باستغراب مين بيتكلم!
انا عقلك شوفتك محتارة ف جيت علي طول
مروة. طيب قولي ازاي احب ***
عقلها. انت مصدقة نفسك دة رد عليكي رد مقلهوش ليكي جوزك
مروة. جوزي! جوزي اللي سايبني ومسافر ومش مهتم بية ولا بمشاعري
عقلها. سيبك من كل الهبد دة انت بتحبي احمد انت لو ضحكتي علي أميمة مش هتضحكي علية لأن انا وانت واحد
مروة. لا اكيد لا فسي دماغك مفيش الكلام دة
عقلها. طيب دلوقتي في دليل جملة فسي دماغك دي بتاعت وعلي طول بيقولها وهو مع زمايلة شوفتي أن انا صح ازاي طيب نتراهن أن بعد ما تخرجي من المدرسة هتجيبي رقمة من زمايلة باي شكل
مروة. رغم أنة مش هيحصل بس موافقة
خلص اليوم ومروة جابت رقم احمد من شؤون الطلبة ودة انا معرفش عملتة ازاي لحد دلوقتي لأن مسالتهاش
مروة بعد ما وصلت بيتها بتجيب رقم احمد ولسة بتقول الو
عقلها. اديلوا عيب عليك
______________
عودة من الفلاش باك
مروة. الو
انا. مين؟
مروة. انا مروة ي احمد
انا . مروة مين!؟
مروة. انت زعلان مني بقي كدة علي العموم انا بعتذرلك انت كلامك كان صح
انا. علي الطلاق انا ما فاهم حاجة مروة مين وكلام اي بصي شغل اشتغالات انا مبحبهوش بتبضن واعتبري أن السكة اتقفلت واتفشخت علي نفسي من الضحك/ عقلي تصدق اقنعتيني اقسم***
مروة. مش فاهمة اي اللي حصل ف رنيت علية تاني
عقلي. رد يسطا عليها مش عارف انت بتعمل في البطل دي كدة ازاي النعمة هتزول ي ابن القحبة
انا. علشان خاطرك انت بس
عقلي.حبيبي ي كسمك
انا .انت تاني عايزة اي ي ستي وبتكلم وانا ماسك نفسي من الضحك وهي بدأت نبرة صوتها تتغير
مروة. انا ميس مروة ي احمد
انا. ميس مروة مين
مروة. هو انت بتتكلم بجد!
انا. معلش بس وضحي اكتر
مروة . بقلق وبخنقة/ انا ميس مروة بتاعت العلوم
مدرسة.......
انا. ميس مروة اة عرفت حضرتك انا اسف بس مش مركز علشان تعبان شوية
مروة. لا ولا يهمك عرفت من زمايلك انك تعبان و المدرسة والمدرسين مفتقدينك وغير كدة انا متشكرة ليك ي احمد انت كلامك كان صح واتمني متزعلش مني وتعبرني اختك الكبيرة
انا. دة شرف لية ي ميس وشكرا جدا علي سؤالك
وانا أن شاء خلاص بقيت احسن بعد بكرة هكون في المدرسة
مروة. بفرحة ***** كدة تنور والف سلامه وقفلت وانا نمت
عند مروة
فرحانة وعمالة تتنطط عقلها حضر
عقلها. بيتريق عليها لا مبحبهوش دة *** واخوكي الصغير
مروة. بس ي بابا
رجعت المدرسة وكانت أول حصة بتاعت ميس مروة
دخلت علينا واحدة تانية غير مروة تماما الفصل كلة مستغرب واللي فاتح بقو واللي قال احا ومحمد بيدوس بسنانة علي شفافية لدرجة أنة عور نفسة المتخلف
مروة. ازيكم ي ولاد ومحدش بيرد
مروة ***** وقلعت ال**** مبتحطش ميك اب خالص غير بسيط وهي فعلا مكانتش محتاجة جاية حاطة خفيف بس حاطة كمية روج شفايفها كانت عبارة عن لوحة رسم كانت بتحط بيرفيام هادي حاطة بيرفيام اسمة سكسي جيرل فاكرة لحد دلوقتي لبسها كان عبارة عن لبس واسع دريسات وكدة جاية بلبس مبين اكتر ما مداري جسم مشدود بزاز واقفة وطيز البنطلون بيشتكي منها ولأول مرة الفصل كلة يكون مركز مع شرح اي مدرس او مدرسة أو أوضح اكتر مركزين علي المدرسة
وكلة بقا ماسك زبة عمال يحك يحك يحك وهي عمالة تشرح والعيال فعلا افلام السكس فاشخة دماغها وانا مش هكدب انا زبي وقف ما انا مش حجر عزيز القارئ بس مديتش اهتمام بس فعلا كنت معجب باللوك الجديد دة
يتبعععع$#$##$#
الجزء الرابع
اولا يعني حابب اشكر كل الناس اللي فضليت مهتمة بالاجزاء
الباقية
ثانيا انا أقل حد موجود هنا الكتابة هواية مش متمرس
فيها في ناس هنا الواحد يتعلم منها احسن مني انا
مجرد
هاوي وشكرا لرأيك سواء كويس أو وحش
****************************************
طيب علشان منطولش كدة ملخص الجزء السابق
المدير كرمني محمد كان مستنيني اترفد علشان يكسب الرهان
غيبت من المدرسة وميس مروة كلمتني وبضينت عليها
أميمة زنقت مروة في الكلام لما جات سيرتي والتانية اتلجلجت
رجعت المدرسة ولاقيت مروة بلوك وشكل جديد
********************************
كانت أول حصة بتاعت ميس. مروة سلمت علينا
وسلمنا عليها وكلة تمام
وبدأت الحصة بتاعتها وبعد ما خلصت شرح اول ما
قالت حضرو الواجب لاقيت محمد وقف ورايح يلم
الكشاكيل بتاعت الطالبة
مروة. استني ي محمد خلي احمد هيلمها من فضلك ي
احمد هات الواجب من زمايلك واللي مش هيديك
كشكولة قولي علية كالعادة
محمد.اتعصب سيكا ماشي ي ميس
انا قومت ولميت الكشاكيل اتفضلي ي ميس مروة
مروة. كاملة ي احمد ولا ناقصة
انا. الصراحة في اتنين معملوش حاجة وانا التالت انت
و عارفة انك تعبان بس الباقين تعبانين بردو / انا لا
مش تعبانين بس دي اخر مرة وانت كلميهم براحة
بلاش تستخدمي عزيزة مفيش حد بيجي بالضرب
خليهم يحبوكي مش يخافو منك وبعدين انا شايف أن
ميس مروة الكيوت اللي زي القمر دي مش وش الكلام
دة ولا اي وبعدين الشياكة دي لاقيتها سرحت قوي
في عيني كدة وبصتلي جامد
ميس مروة. وهي سرحانة و في عالم موازي هاهه انا
قولت 100 مرة انا الجلاد بتاعي احمر ي حازم خد
ادي الكشكول لزميلك وخليك يغير الجلاد وانا باخد
الكشكول منها اتعمدت أن المس اديها ولاقيتها اتكهربت
انا. مالك في حاجة
مروة. لا مفيش
انا. انت معانا طيب ولا لسة مجتيش من البيت وقولتها
بهزار
مروة.لا لسة في البيت لا امم اقصد معاك واتلخبطت
شوية في الكلام يلا روح علي ديسكك وحمد ** علي
سلامتك ومحمد كان مركز معانا فشخ
عديت الحصص وكلة تمام ونزلت قابلت اصحابي تحت
ولاقيت ساندي والعصابة متجمعين وعرفت أن
الكاميرا مش شغالة ومجرد منظر علشان الشكل العام
ولاقيت ساندي متغيرة شوية روحت قعدت معاها اي
ي صاحبي مالك
ساندي مفيش حاجة مالي لا حاسس انك متغيرة
زعلانة ولا اي اطلع اكملك علي عبد المنعم ساندي/ لا
ي عم مفيش هتعمل فية اي اكتر من كدة تاني دة انت
فشختة
انا بضحك ي ستي ما هو اللي يستاهل حد يزعل
صاحبي واسكتلة / ** يخليك ليا ي ابو الصحاب
واديتني بوسة علي خدي بص ممكن اتكلم معاك ا/ كل
عيوني صاغية
ساندي. في واحدة صاحبتي جدا بتحب واحد بس
الواحد دة مرتبط وغير كدة عامل نفسة من بنها ومش
مركز معاية
انا. طيب وصاحبتك دي حلو
ساندي. بتكلم بجد متاخدش الموضوع بهزار تعمل اي
هي بقا
انا. بصي ي ستي تحاول تقرب منة اكتر وتكون في
حياتة طول الوقت لما تتأكد أو يبان علية أن هو مهتم
تصارحة بمشاعرة
ساندي. بعصبية سيكا ما هو جبلة مبيحسش
انا. واضح انك بتعزي صاحبتك قوي
ساندي. انا غلطانة اصلا اني بتكلم معاك قوي امشي
ولا اقولك انا اللي همشي دة انت بارد
انا. قولت بردو كدة انا كمان عزيزي القاريء ساذجة أو
ياسمين
كل حاجة ماشية تمام وفل وخلص اليوم ورجعت
البيت وكلت وروحت الجيم ورجعت كلت وبقرا كتاب
فن اللامبالاة تيليفوني يرن وحوالي الساعة كانت 7
والمتصل مروة
بصوت مبحوح مليان حزن ولسة هتتكلم راحت
معيطة
انا.الو ي ميس مروة الو ردي علية طيب بلاش عياط ي
ميس مروة في اي طيب فهميني ولا حياة لمن تنادي بتعيط
عقلي.اي يعم الشغل دة دي منيكة فارغة هي جامدة
وكل حاجة بس مش كدة
انا.ي عم استني بكسمك نفهم في اي
عقلي. افهم ي نحنوح افهم
طيب بصي ابعتي اللوكيشن علي الواتس لو مش قادرة
تتكلمي وانا هجيلك انا كنت بقول كدة علشان بس
تهدي وتبدأ تتكلم لاقيتها بكل سهولة بعتت اللوكيشن
واتس انا جاي اهدي اوعي تنتحري دلوقتي انا جاي
ودخلت خدت دوش سريع علشان العرق ولبست
هدومي وقلبت مفاتيح العربية وخدت محفظتي
ونزلت ومشيت علي كسم اللوكيشن وتوهت بسببة
بس في الاخر وصلت للبيت وركنت العربية قبل البيت
بشوية ونا طالع اصلا عمال افكر احا دي مقالتليش
هي شقة كام طيب انادي ولا هي هتطلعني في السبت
ولا اي الدنيا شغلانة اي الخرا دي رنيت عليها لاقيتها
لسة بتعيط انت شقة كام ولا الدور الكام ولسة طالع
علي العنوان
البواب. انت رايح فين يبني
انا.طالع عند ميس مروة باخد عندها درس
البواب. في الوقت المتاخر دة يبني ازاي مفيش حد
بيجيلها الوقت دة ؟!
عقلي. دة انت راجل كبير وبضان ي عم سيبة يلحق
اللي بتولد ولا بتنتحر فوق دي
انا.لا ي حج ما اصل انا لسة جديد واتلخبطت في معاد
الدرس وكنت فاكر أنة 7
البواب.** يوفقك ي ولدي انتم شباب المستقبل
اتفضل الأستاذة مروة في الدور... شقة...
عقلي.*** ياخدك دة انت راجل رغاي ابن متناكة
طبعا عزيزي القاريء هتموت وتعرف مروة ساكنة فين
طلعت وخبطت ولاقيت بحر دموع علية الطلاق وشعر
منكوش بس قميص نوم احمر انما اي وانا
نقطة ضعفي الاحمر
دخلت وقعدت اهدي فيها بصي انا عارف ان الموضوع
صعب عليكي وفعلا دي مشكلة بالنسبالك بس كل
مشكلة وليها حل
مروة. استغربت كدة وبدأت تتكلم وتهدي شوية هو
انت عرفت ازاي !!!!
انا. عرفت. اي ؟!
مروة. إن جوزي طلقني
انا. احا بجد انا لسة عارف منك دلوقتي؟! وراحت
قايمة وجابت ورقت الطلاق وداتهالي وانا بقرأ وعلية
الطلاق ما فاهم حاجة المدعو انا والحديد اتني
والكلام دة جديد علية طيب بصي احكيلي الموضوع
واحدة واحدة الكلام بيريح
وحكتلي أن هو اتجوز أجنبية علشان ياخد الجنسية
وسابلها الشقة وقد اي هي كانت مفتقداة ومستنياة و
يرجع ويعيش معاها ومبقتش قادرة تستحمل تعيش
من غير راجل وانا استغربت أنها بقيت جريئة وبتتكلم
عادي من غير كسوف ولا حرج
واترميت في حضني وبتدمع وانا تلقائي ضميتها علية
وفضلت اهدي فيها قعدنا حوالي 3 دقايق ودي بتتكلم
بتقول اي حاجة الصراحة مكنتش مركز هي بتقول اي
لأن بتاعي وقف في الوقت دة مكنش صغير قريب من
المتوسط وانا كنت طويل في الوقت دة ف زبي لما
وقف خبط في كسها من تحت والغريب أن فضلت زي
ما هي في حضني وما اتحركتش وفضلت تكلمني
وتقول بصوت رايح وتدميعة بسيطة
عارف انك اول واحد كلمتة واول حد فكرت فية كان
انت معرفش لية وامتي وازاي بس انا مرتحالك
ومطمنة ليك جدا ومتاكدة انك مش هتعمل زي ما كل
الناس بتعمل وتسبني وتمشي ورجعت لورا سيكا
وخرجت برا حضني وبصتلي في عيني انا ضعفت ي
جدعان بجد الوش الكيوت دة يعيط ايوا فعلا عزيزي
القاريء جوزها معندهوش ددمم فضلنا باصين في عيون
بعض فترة صغيرة جدا يعني ثواني ودخلنا في افجر
بوسة فرنساوي ولساني يلمس لسانها حسيت من
حركات جسمها أنها لسة بتفكر في اللي بتعمل وشبهه
ممانعة بس كملت شفايفها كانت سخنة جدا ورقيقه
فشخ وبدأت اعضها بشفتي وايدي بقيت علي طيزها
من ورا بتفعص فيها وأيدي تاني علي رأسها تضمها
ا لية اكتر وبدانا بنبوس بعض بهيجان وشراسة وشهوه
عالية فشخ وأيدي بتلعب في اي مكان بتيجي فية
وبدأت ابوس رقبتها وهي ميلت رأسها شمال شوية
وانا عمال ابوس رقبتها واعضها خفيف لحد ما عملت
لاف بايت وابوسها تحت رقبتها واطلع لساني وامشي
طرفة علي رقبتها واقولها انت حلوة قوي ي ميس
جوزك دة مغفل حد يسيب الجمال دة كل لية
مروة.قولي ي رو
وانا ممشي طرف لساني علي رقبتها لحد وعمال الحس
فية لحد ما وصلت لبزازها وهنا دي مقدرتش تستحمل
ودخلنا اوضة النوم شغلت ميوزك هادية ونيمتها علي
السرير وقلعتها البرا ومسكت البز اليمين فضلت افعص
فية والحسة بلساني واعض شوية بصتلها كدة
وقولتلها
تعرفي انا كنت مفتقد اي
مروة. اي / الرضاعة طيب كمل موتني يخربيتك وانا
كنت بقول عليك غلبان وكيوت قطعتها بقرصة بز
مروة.اة بمحن
غلبان؟ وكمان كلوت! مين اللي طلع علية السمعة
القذرة دة
مروة. كلوت!ضحكت ضحكة لبوة مش هي دي الإنسانة
اللي كنت بشوفها كيوت دة السرير حاجة والواقع حاجة تانية
وانا رضعت البز اليمين واعضة بشفايفي واقرص في
الحلمة
وامشي طرف لساني دواير علي حلماتها ودي جسمها
سايب
وروحت علي البز الشمال والحسة وأرضع منة وافعص
فية بايدة واقرصة
مروة. اةةة امممم براحة ي احمد
وانا ولا هنا وفضلت مكمل وامشي طرف لساني علي
بطنها وكانت ضامة رجليها فتحت رجليها بايدي
وقلعتها الاندر براحة وقربت النفس اللي بيطلع مني
علي كسها قبل ما الحس ودي جابت اول مرة في
وشي في الاول كنت قرفان بس اعتذرتلي واديتني
منديل مسحت وشي وكملت وبدأت الحس كسها
براحة جدا بطرف لساني ابعد الشفرات عن بعضها
بلساني والحس البظر وامشي لساني طالع نازل علي
كسها ودي في عالم تاني وضميت راسي علي كسها
بايديها
مروة. اكتر ي احمد الحسة اكتر امممم اوفففففف
احححححح الحسة ي احمد بليز وبدأت اطلع لساني
كلة والمعني الأصح بدأت اكل كسها اوفف اححح
جامد ي احمد اسرع اةةةةةة وبدأت تتلوي وهي علي
السرير وبدأت اشفط كسها والحسة مروة. امممم
اةةةة هجيب مش قادر اةةةة اوفففف
وجابت للمرة التانية وقامت هي وقلعتني البطلون
والبوكسر وزبي كان واقف فشخ خصوصا كنت قبلها
في الجيم وقعدت تلعب فية من فوق البوكسر
مروة. اي دة يخربيتك دة هينفجر حاسة بحراتة من
فوق الهدوم
انا. هو اي .مروة دة ي احمد وبتقولها بكسوف
انا. قصدك زبي وشها احمر والحقيقة مش عارف لية
قالعين ملط ولعبت فيها ولحست ومصيت ومكسوفة تقول زبك
مروة. اة زبك
انا طيب اي هيفضل جوا البوكسر كتير طلعتة من
البوكسر ودخلتة جوا بوقها وفضلت تمص فية وتلعب
في البيوض و تمشي لسانها علي الفتحة اللي موجودة
وانا زبي بقا حجر حرفيا بتمص بشراسة كبيرة هتاكلة
مروة يلا ي احمد بقا عايزاة دخلة
هي نامت علي ضهرها وانا زبي مبلول من ريقها فضلت
احكة علي شفرات كسها وهي امممم اوف اح ي احمد
دخللة وانا عمال احكة بس سرعت شوية الحركة
لقيتها دمعت شوية بليز دخل زبككككككك
نيكنيييييييي وراحت ماسكة زبي وزقيت نفسها لقدام
ودخل نصة لأن كان بقالها كتير جدا متناكتش
مروة.اةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةة
احححححح وعنيها بدأت تحول
وانا بدأت اتحرك واحدة واحدة لحد ما دخل كلة
وبدأت اسرع الرتم واحدة واحدة
مروة. نيكني جامد نيكني ي احمد قطعني قولي ي
لبوة
وانا هيجت اكتر واحنا الاتنين بدأنا ندخل في مرحلة
الجنان وشراسة وشبق جنسي رهيب وقلبت الوضع
للفارس انا نمت علي ضهري وهي بدأت تتنطط
مروة.نيك اللبوة ي احمد عاجبك كسي حلو كسي ي
احمد كنت فين من زماننن اةةةةةة امممممممم اح
افشخني ي احمدددد نيك المحرومة نيكني انا شرقانة
محتاجة لبن انا هنا سخنت فشخ قلبت الوضع للدوجي
ومسكت شعرها ولفيتة في أيدي وفضلت انيك فيها
وارزع علي طيازها وطيازها وهي بتترج حوار ولما
تزرق حوار تاني خالص وانا عمال ارزع فيها وبيوضي
بتخبط في البظر و هي جابت للمرة التالتة ووصلت
الاورجازم
مروة. اة ةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةة احححححححححححح
وانا حسيت اني هجيب وهي كمان خلتني أخرج زبي
برة وفضلت تدعك وتمص في زبي بجنون لدرجة أنها عورتني سيكا لحد ما جبت
علي وشها
وفضلت تلعب فية شوية لحد ما نام ونمنا علي السرير
من التعب وخدتها في حضني وبعد ما هديت شوية
ولاقيتها بتعيط وبدأت امسح دموعها بايدي
انا. انا مش شايفك شرومطة ولا هشوفك مش
هشوفك غير الأستاذة بتاعتي وفي المدرسة انت ليكي
كل الاحترام وانا عارف انة مكنش قصدك بس ساعات
الظروف بتجبرنا علي حاجات مش مرغوب فيها حتي
لو طالب او في وجهه نظرك *** قد اخوكي الصغير
وانا عمري ما حد يعرف باللي حصل انا مقبلش انا حد
يعرف ويشاركني في القمر أو الحلاوة دي كلها
والكلام الحلو بدأت تهدي خالص وتتكلم
مروة*** يخليك لية انا عملت كدة معاك علشان
ارتحتلك مش كنت كبرت شوية واتجوزنا وبعدين
اخويا الصغير اي دة انت طلعت داهية وهزرنا شوية
والموضوع عدي
انا. لو بايدي كنت نمت في حضنك النهاردة والعمر كلة
خصوصا اني مشبعتش رضاعة بس لسة الايام ما بينا
كتير خصوصاً انك بقيتي لبوتي خلاص بس انا مقلب
العربية من الحاج وهيفشخني في أفكاري لو عرف
ولبست وانا ماشي دخلنا في بوسة كنت عايز اكمل
بس مدرسة وحاج وفشخة مش هينفع
يتبعععععععععععععععع
شكرا خاص للإدارة اللي بتساعد الكل وبتتعامل ببساطة وشايفة كل الناس واحد
الجزء الخامس من Sigma
يهمني رايكم في الجزء الجديد كالعادة
ملخص الجزء اللي فات
ميس مروة اتغيرت لحد تاني بطل حرفيا
بداء الموضوع بلمس ايديها وهي اتكهربت
قابلت بواب بضان
ميس مروة جوزها طلقها
لأول مرة انيك في حياتي وكانت مروة هي البطل
////////////*********///////////////
بعد ما نيكت ميس مروة والليلة الجميلة اللي قضناها
راجعت البيت ولاقيت ابويا صحي وهو اللي بيفتحلي الباب
وفي ايدي مفتاح العربية وبدأ الحوار كالتالي
ابويا.كنت فين ي صايع ي ابن الكلب ومفتاح العربية في ايدك
بيعمل اي انت خدت العربية من وراية
عقلي. ابوك دة ذكي فشخخخخ يسطا
انا.ببرود وضحك يعني فيك. ي حاج انك ذكي ولماح انا لاقيت
قلم ابن متناكة علي وشي ابويا.انت هترد علية ي صايع واللة
ما انت نافع وأبق قابلني وفضل يهزق ويمد ايدة شوية وامي
اتدخلت كالعادة هتسالني ي عزيزي وتقولي معملتش اي رد
فعل لية هقولك ي صاحبي اني خلاص اتعودت بس صدقني
كل واحد ولية طاقة وهتتطلع قريب حرفيا انا لو دة كان
واحد غيرة كنت نيكتة
امي فضيت الاشتباك ودخلتني اوضتي وانا واقف وكسم
برودي ما هو خلاص اتعودت مفيش كيريتيف في التهزيق
الضرب هو هو والشتايم هي مفيش شوية ماية نار ميجبش
بتنزين ويولع فية مفيش جديد هي هي الاسطوانة واتشرخت
امي دخلتلي طيبت بخاطري
امي. معلش ي حبيبي دة ابوك مهما كان ولما ابوك يضربك
احسن ما الغريب يمد ايدة عليك معلش يبني بكرة ** يهديكوا
وهو بيخاف علي مصلحتك وعيني انا مبينلها اني مش فارق
معاية بس من جواية انا بتقطع من جواية ونسيت طعم
الفرحة عزيزي
تاني يوم عدي قومت وروحت المدرسة لا طابق الناس ولا طايق نفسي ومبتكلمش مع حد اصاحبي يسلموا علية وانا ولا
وجيت متأخر علشان محضرش تحية العلم ولا كسم الإذاعة
المدرسية
وقاعد في الفصل سرحان من المعاملة اللي بيعاملني بيها ابويا
من ساعت ما اتولدت وبسأل نفسي طيب هو انا لاقيني علي
باب جامع ولا انا ابن حرام ولا اي الوضع
عقلي. يسطا اي الشغل دة بعيدا عن أن ابوك ايدة تقيلة بس انت بكسمك القصص البوليسية مقصرة علي تفكيرك
انا. يسطا ريح بجد علشان الجو مريح وكان
عددت الحصص وفي الحصة التانية ومفيش اصلا غير 10
طلاب في الفصل ومنهم محمد جيه وسألني مالك وينكش
فية وانا مش مركز معاه عدد الطلاب كان بدأ يقل جدا علشان
كنا خلاص داخلين علي امتحانات اخر السنة وكل المدرسين
جايين تقضية واجب وكنا خلاص في أواخر المنهج
جرس الفسح ضرب وميس مروة مكانتش علينا اليوم دة وانا
دايما اخر ديسك بتاعي وكلة عارف كدة
وميس مروة كان عليها حصة أو مراجعة مش فاكر بعد فصلي
ب3 فصول تانية وكانت بتدور علي مشرفة الدور وعدت
بالصدفة علي فصلي ولاقيتني نايم علي الديسك ومنزلتش
الفسحة مروة استغربت قربت مني وفضلت تنده علية
مروة. احمد ي حمادة انت يبني وانا صاحي بس فعلا كنت
فاقد الشغف ف اني ارد عليها مسكت دماغي براحة ورفعتها
لفوق لاقيتني مفتح عيني مالك مبتردش لية عليةوبعدين
منزلتش لية الفسحة مع زمايلك
انا. مفيش حاجه انا فل ي ميس
مروة. ميس اي،؟! طيب انا زعلتك في حاجة امبارح أو حصل
مني حاجة ضايقتك
انا.صدقيني مفيش حاجة و ما في حاجة مخنوق شوية
مروة.طيب بص عدي علية المغرب كدة محضرالك مفاجأة
وعلشان بردو افهم اي اللي مزعلك كدة
انا.معلش ي ميس مروة بلاش النهاردة انا مخنوق فشخ
مروة.يبني متقوليش ي ميس لما نبقا لوحدنا قولي ي رورو
وبعدين انت زهقت من رورو حبيبتك وبصيت وراها تشوف فية حد ولا
مروة. انت زهقت من رورو حبيتك وطلعت فردة من البز
اليمين بسرعة وغطيتة تاني مفيش اعذار هستناك واديتني
بوسة علي خدي و وشها جاب الوان
انا.فل ي رورو
خارج من المدرسة لقيت الشله مستنياني سلمت عليهم ومالك
مفيش ي جدعان وقعدت اهرب من السؤال علشان مش عايز
اتكلم
ساندي. أي حتة مين اللي مضايقك وانا اقتلهولك
انا.مخنوق شوية بس ي صاحبي ومش حابب اتكلم في الموضوع
ساندي. انت عارف لو حبيت تتكلم انا الوحيدة اللي هتنازل واسمعك
انا. تصدقي انت بت بضان بجد وضحكنا كلنا وكلة روح بيتو
وانا طلعت الفون وكانت ليلي الو ي ليلي انت فين
ليلي.انا خارجة من المدرسة ومروحة مع اصاحبي في حاجة
انا.لا مفيش انت وحشتيني فشخ وللعلم مدرستها قريبة من مدرستي
ليلي.وانت كمان ي قمر متيجي ونروح مع بعض
انا.مش عايز اعملك مشاكل واهلك يشوفنا هيفشخوكي وانا مبحبش حد يلمسك
مروة.طول ما انا معاك مبخافش واي اذي بيجي من ناحيتك
بالنسبالي قمر زيك وبعدت شوية بالفون بعد ما أصحابها بضنوا علية ابو بقا بتكلمي الموز والشغل دة عدي علية هستناك وهتحجج باي حاجة وهسيبهم انا عند.... متتاخرش باي
انا.فل 10 دقايق وهبقا عندك وصلت عندها وسلمت عليها ومشينا ومروحين وركبنا ومروحين نزلنا قبل البيت بشوية
ودة في مكان كلة مصانع وشركات والرجل قليلة عليها وفي منطقه مليانة شجر وهي فهمت وقالتلي
ليلي.تاني ي احمد المرة اللي فاتت اهلي كان هيعرفوا بسبباللي عملتة في رقبتي
انا. متخافيش مش هنعمل حاجة انا بس انت وحشاني ف
قولت ننزل نمتشي شوية لحد البيت
ليلي.فل
ووصلنا المكان دة ومسكت ايديها وعمال العب فيها واحنا
ماشيين واحسس عليها وطلعنا علي الرصيف وقولتلها انت
وحشاني وانت كمان بس مش هينفع ي احمد
انا. مسبتهاش تكمل وخدتها ودخلنا المكان دة ومكانش فيه
عربيات ولا رجل في المكان دة كانت حوالي الساعة 4 والدنيا هادية ودي مش بتحصل كتير
وبصيت في عنيها وهي بصيت في عيني وفضلت اقرب منها
واحدة واحدة وهي حسيت عايزة تبعد وخايفة وعايزة دة في نفس الوقت بوستها بوسة حوالي دقيقتين بس من غير لمس اللسان واحسس علي ضهرها من ورا وهي جسمها ساب وكانت هتق حضنتها قوي انا بحبك قوي ي ليلي انت متعرفيش انا كنت محتاج لحضنك دة فشخ
ليلي.وانا كمان بموت فيك ومقدرش اعيش من غيرك اوعي تسبني هموت نفسي *** / وكنت رايح اكمل بعدتني كدة
ليلي. بس بقا *** يخربيتك رجلي سابت يلا نروح
وروحنا فعلا وخلتها هي تسبقني علي البيت وانا مشيت وراها لحد ما كل واحد طلع علي بيتة انا طالع علي السلم كسم الانبساط والفرح انا كنت مخنوق فشخ ومتضايق من اللي حصلي بس الحب اللي بجد ومع الإنسان اللي بتحبه وبيحبك قادر يخليك في عالم تاني
دخلت البيت.وكان ابويا لسة مجاش امي عملتلي اكل كلمت ليلي علي الواتس شوية حب قادرين يشقلبوا مودك في اقل من ثانية لاقيت رسالة علي الواتس اتبعتلي من مروة ومكتوب فيها حمادة انا هستناك ومحضرالك مفاجأة عملت سين ومردتش
نزلت التمرين بتاعي ورجعت من النادي دخلت خدت دوش
وغيرت هدومي ولبست ونزلت شوفت ابويا بيركن العربية
ولسة واصل مديتش اي اهتمام وسبتة وكملت مشي
وركبت اتوبيس وطول ما انا في السكة بفكر في ابن المتناكة البضان اللي هقابلة(بواب العمارة)
وصلت عند البيت ولاقيت البواب قاعد عند العمارة
البواب.اهلا ي استاذ احمد ازاي صحتك ي ولدي
انا. الحمد*** اهو لسة عايش بس انا مش استاذ قولي ي احمد
انت في مقام جدي
البواب.** يحفظك ي ولدي مش تقول إنك تقرب للست مروة
انا.فكرت 3 ثواني وافتكرت اني قولت لمروة علي اللي حصل وطريقتة البواب البضان اة. ما انا مبحبش شغل الوسايط بقا ي حاج وبعدين اللي بتعملة دة هو الصح ومفيش وكالة من غير بواب لاقيته ضحك ضحكة بضان كدة وسبتة ومشيت
طلعت لمروة وفتحتلي بقميص نوم أقل ما يقال علية ملكي
مظبوط علي جسمها بالشعر ة دخلتني وقعدت تبص فوق تحت لحسان يكون حد شايفنا قفلت الباب اي ي مسكت ايديها ولفيتها كدة اي البطل والشقاوة والحلاوة دي رورو
ودخلنا الصالة لاقيتها عاملة سمك وجمبري وقايدة شموع
وفي زهرية ورد روز في نص السفرة وكرسي في الاخر وكرسي في الاول علشان تقعد في وش بعض ونسيت تحط السلطات علي السفرة وراحت تجيبهم من المطبخ الصراحة عزيزي انا مقدرتش اقاوم جمالها رغم اني بعشق الجمبري بس مع احترامي للجمبري مفيش مقارنة بينك وبين الاستكوزا
روحت وراها المطبخ من غير اي صوت ومشيت علي طراطيف صوابعي ووقفت وراها لزقت جسمي في ضهرها وحطيت ايدي علي بطنها وايد تانية علي بوقها كانت بتحاول تتكلم بس بعد ما بوستها في رقبتها راحت في دنيا تانية ودي نقطة ضعفها
واكتر حاجه بتهيجها بدأت ابوس رقبتها وهي رجعت رأسها لورا وميلتها شمال سيكا وانا مش راحمها عمال ابوس وشوية اطلع لساني وشوية اطلع تحت ودنها ابوس واقولها كلام رومانسي واتغزل فيها وهي عمالة تتلوي وترجع طيزها علي زبي وامممممم
مروة.بصوت براحة احمد
انا.قلب احمد
مروة. الاكل
انا.مالة
مروة. ي احمد الاكل هيبرد
انا. ما انا باكل اهو بس مش عارف اشبع ولما برد عليها بكمل بوس
مروة.بتبعدني عنها بدلع يلا ي احمد ناكل
وشيلنا السلطات ووديناها علي السفرة وقعدنا وكلنا واحنا بناكل لغة العيون شغالة وعمالين نبص لبعض في الاول كانت بتتكسف ووشها بيحمر بس لما فضلت باصص ليها فضلت مركزة في عنية لفترة وانا جبت خدت الكرسي اللي كنت قاعد علية وقعدت جمبها وبدانا نتكلم واحنا عنينا في عنين بعض
مروة.عارف ي احمد انا مش عارفة دة حقيقة ولا خيال حاسة أن ي بحلم حلم غريب متزعلش مني بس مكنتش اتوقع ابدا انك تنيكني في يوم من الايام ولا تنام معاية وازاي فكرت فيك وانا متجوزة انت كنت هتعمل معاية كدة حتي لو انا علي زمتة راجل
انا. علية الطلاق منك ما كنت هبصلك ولا هلمسك لاقيتها زعلت
افهميني الاول وجهه نظري قبل ما تزعلي انا مش معني انا نمت معاكي يبقا انا انسان وحش أو استغليت دة لمصلحتي بالعكس انت لو كنتي لسة متجوزة مقدرش اقربلك دة اسمة خراب بيوت وانا ممكن اكون وحش بس مش للدرجادي
مروة.طيب ولما لمست ايدي في الفصل كان اي
انا.عادي مجرد لمسة بس عمرها ما كانت هيجي بعدها سرير
ولما كلمتيني وكنت بتعيطي وبعتي اللوكيشن انا مكنتش هلمسك لو كان جوزك متطلقيش انا كنت جاي علشان اهديكي وكنت قلقان تعملي حاجة في نفسك وبعدين جوزك دة مغفل و**** حد يسيب واحدة قمر زيك
مروة.كسمة
ودي كانت اول مرة اشوف الكيوت دة بييشتم انا ضحكت فشخ كانت طالعه منها بطريقة تضحك
مروة.الاكل عجبك بعرف اطبخ
انا. كفاية انك بس ايدك فئة دة ادالة طعم اكتر
مروة. كل ما افتكر اني كنت شيفاك كيوت وعاقل وطيب اضحك علي نفسي وهبلي واقول انا اللي طلعت هبلة
انا.لا تحكمي علي الكتاب من غلافة ي بطاية وضحكنا وقومنا غسلنا ايديننا وجيبنا فيلم اجنبي كان رومانسي وهي عملت فشار وجابت عصير وشوية تسالي وقعدنا وبنتفرج علي الفيلم
ونايمين علي الكنبة وهي نايمة علي رجلي ورجالها باينة وبيضاااااا نيك وهي نضيفه فشخ تنور في الضلمة
وفي لقطة في الفيلم جات وفيها سكس مروة قاعدة بتتفرجي ومركزة فشخ وحسيت بهياجانها وشوفتها ضميت رجليها سيكا وكل شوية تفتح رجلها وتقفل براحة جدا علي اساس اني مخدش بالي وانا فضلت دقايق العب في شعرها وقاطعت هياجنها دة بقولك ي مروة.
مروة.بسنة سرحان اي ي قلب مروة
انا. عارفة النهاردة هنام انا وانت في سرير واحد
مروة.طيب واي الجديد ما انت نيكتني
انا.كسم ذكائك انا قصدي هبات معاكي مش همشي زي المرة اللي فاتت لاقيتها قامت مرة واحدة وعنيها كلها فرح وجنان
مروة.بجد ي احمد طيب وابوك واهلك والمدرسة مش هيحصلك مشاكل
انا.لو عايزاني اقوم امشي هقوم
مروة.لا و** قلبي انا بس خايفة يحصلك مشكلة اانا مصدقت
انا. المشكلة اللي تيجي من وراكي خير /مروة قامت من علي رجلي وقعدت علي حجري و بدات تبوسني بشراسة كبيرة جدا في شفايفي وتبوسني في رقبتي مع كل بوسة كلام حلو انا بعدها براحة علشان بحب اكون انا المسيطر
مروة.شششششش سيبلي نفسك خالص
انا. فل
وهي قامت شغلت اللابتوب علي موسيقي الطبلة
احساس كان جميل وغريب جدا لما انت تبقي طالب ومدرستك بترقصلك رغم أنها مش قد كدة في الرقص بس عزيزي**/مبيديش كل حاجة وفضلت ترقص شوية حلوين حوالي 10 دقايق وبدأت الصورة تتغير من مروة المدرسة بتاعتي
للبوة بتاعتي وجات وقفت الاغاني ونزلت تحبي زي ******* وبتقرب علية وعنيها في عيني وبتقرب مني قلعتني التيشريت
ولسة هسيطر انا تاني لاقيتها بتقولي
مروة.تؤتؤتؤتؤ انت النهاردة بتاعي سيبني ادلعك مكنتش مستمتع قوي الصراحة بالوضع دة بس قولت اجاريها
وبدأت تلعب في زبي اللي واقف جوا البنطلون زي السهم وتمشي أيدها علية وقلعتني البنطلون وقلعتني البوكسر وبدأت تمص راس زبي بلسانها و تمشي لسانها كلة علي زبي وترجع تلحس خرم زبي كل دة وايديها الشمال عمال تدعك في البيوض وانا هنا بدأ الموضوع يعجبني خصوصا أن مكنتش اعرف انها خبرة كدة وكنت فاكرها قطة مغمضة نزلت علي البيوض تلحسهم
مروة.زبك سخن اوي ي حمادة اممممم وبعد كدة تشفطهم وتمصهم وانا كنت في الوقت دة مش عارف كتير عن النيك لأن اللي كنت بعملة قبل كدة كان مجرد تفريش
مروة.عاجبك مصي لزبك ي حمادة وتدخلة كلة في بوقها وتمص فية بسرعة و انا مبقتش قادر حرفيا ولما عرفت اني هجيب خلاص خلاص طلعت زبي من بوقها وفضلت تدعك فئة لحد ما جبتهم علي وشها فضلت حوالي 15 دقيقه بتهري في زبي
دخلنا علي اوضه النوم وشغلت اغنية رومانسيه بعد
وهي قعدت علي السرير بزازها برة وانا قاله ملط
انا. قميص النوم دة مهيجني فشخ ي رورو
مروة. اولا مسمهوش قيمص نوم ي قلب رورو اسمه بانتي
انا.مين بنتك؟!!؟
مروة. وضحكت بلبونة يبني اسمه بانتي مش بنتك
انا.نسيب البطل اللي قدامي والجو اللي احنا فيه دة ونعرف بقا هي بنتك ولا بنتي
مروة.هههههه طيب يلا ي بابا علشان بنتك مشتقالك ورميت نفسها علي السرير هي نايمه علي ضهرها وانا فوقها نزلت وخدنا بعض بوسة من الشفايف الاول وقعطعت شفايفك عسل ي رورو
وعضيت شفايفها بشفايفي ومصينا لسان بعض وهي دابت وبوستها من رقبتها وانا بحب اوي اعض الرقبة كدة علي خفيف لحد ما تعلم وتعمل لاف بايت وفضلت اعضها من رقبتها
وطلعت بزازها من البانتي ومسكت البز اليمين بايدي اليمين وفضلت ارضع فية وأيدي الشمال بتفعص في البز الشمال
مروة.امممممم قوي ي احمد ارضع بزازي قوي
وطلعت لساني بدأت أداعب الحلمة بطرف لساني واحركة دواير
علي الحلمة واعضها بشفتي شوية واقرصها خفيف كدة وعملت نفس الكلام في البز الشمال
مروة.اةةةة براحة ي قلبي امممممم الحس كسي ي حمادة لسانك وحشة قوي اممم اةةة قلعتها البانتي وانا اصلا كنت ملط
وغيرنا الوضع 69 هي تمص زبي وانا بلحس كسها والبانتي مغطي وشي ف مش شايف حاجة غير كسها
كسك كريز ي رورو دة انا هفشخة
مروة.اممم وانت زبك يجنن امممم اةةة قطع كسي ي حمادة اةةةةة اوفففففف لسانك سخن اوي امم
وانا من مصها زبي بقا عمود حرفيا قلعتها البانتي و كان علي اللحم
غيرت الوضع وبقيت هي نايمة علي السرير وفاتحة رجلها
وانا ما بين كسها بلحس شفرات واداعب زنبورها بلساني وبايدي اداب البظر
مروة.كفايةةةةة اممممم اةةةةةةةةةة هجيب هجيب هجيب
وبصتلي وعنيها كلها هيجان/ احمد دخلة افشخني ي قلبي افشخ ميستك حبيبتك
خلتها ترفع رجلها علي كتفي بليت زبي من كسها وبدأت امشية من فوق كسها وهي أول ما عملت كدة مسكت في ملاية السرير قوي ودة كان تعبير وشها🫦
مروةةة. اوففف احححح لا ي احمد دخلة بليز انا مش قادرة علشان خاطررررييي
انا. وبدأت احكة علي شفرات كسها واضربها بزبي علي كسها
مروة. اممممم احححححح اووففففف ي احمد دخلة بقااااا وصوتها بدأ يعلي وبدأت زي تنهج كدة
مسكت زبي وبدأت ادخل راسة أو ما دخلت راسة سمعت
اةةةةةةةةةةةةةةةةةة مروة قادرة تخلي خول زبة يقف وجسمها بدأ يسيب خالص وسنة سنة وبعد كدة دخل كلة وبدأت احرك براحة جوا لا كسها كان ضيق لحد ما كسها خد علي زبي
مروة.امممم اوفففف احمد نيكي جامد بسرعة واشتمني قولي ي لبوة نيك لبوتك وشرموطتك افشخنيييي قطع كسيي اةةةة اوففففففف
وبدأت ازود الرتم من هيجانها واسرع الرتم اكتر وادخلة بسرعة
وصور رزع زبي فيها يهيجني اكتر وانا انيكها اسرع خدي ي لبوىةة عاجبك زبي ي شرموط
مروة. اة قوي افشخ مدرستك اللبوة امممممم اوفففففف احححححححح نيكني جامد
انا.خدي كلة زبي في كسك ي متناكة
جوزك دة متخلف علشان يسيب واحد بالجمال دة كلة ي لبوة
وغيرنا الوضع وانا نمت علي السرير وهي بقيت فوق وانا نايم علي ضهري ومسكت زبي حطتها في كسها وبدأت تتنطط علي زبي براحة
مروة. اةةةةةة زوبرك فشخني ي حمادة اممممم اوفففففف
نيك لبوتك وبدأ الرتم يعلي بتاعها هي تتنطط وانا بضربها علي طيزها طيزك جامدة قوي يا لبوة
مروة.عجباك طيز مدرستك
انا.اة اوووي. ي رورو
مروة. نيك كسي الاول خلية يشبع اةةةةةة اوفف احححح
هجيب ي احمد هجيببببب اةةةةةة احححححححححححح
وجابت لتالت ومرة
خلاص بقا ي احمد مش قادر هاتهممممم انت اي !؟
ارحمني بقا
وقلبنا الوضع دوجي وهي و وبدأت انيك بسرعة وهي فرهضت ولما هديت الرتم حسيت اني هجيب انا هجيب مروة.هاتهم علي طيز لبوتك
مروة.امممم اوففففف هاتهم علي طيزي
وطلعت زبي وجبتهم علي طيزها
مروة. احححححححححح لبنك سخن اوي ي حمادة اوفففففف
واترمينا احنا الاتنين علي السرير وزبي لسه في كسها هي تحت وانا فوقها وهي نامت علي بطنها واحنا الاتنين مفرهضين من غير كلام احنا الاتنين فوق بعض وانا لاقيت نفسي تلقائي حاضنها وفضل الوضع دة بالتقريب 10 دقايق والميوزك الرومانسيي شغالة
مروة.احمد انا مبسوطة معاك اوي وال***متسبنيش ابدا انا بحبك جداااا
انا.وانا كمان بحبك ي احلي رورو واخلي ميس في الدنيا
واديتها بوسة في جمب رقبتها من ورا
ر*** يخليك ليا ي جوزي وقامت تحضر حاجة نأكلها ودخلنا استحمينا مع بعض وهي كانت بتحميني اة عزيزي بتحميني متستغربش في الوقت دة زبي وقف تاني من لمسات ايديها وهي بصتلي بعد ما شافتني كدة
مروة لا انا مش قادرة ونا هيجت فشخ ومعرفش لية طلع أن الحمام اصلا معمول علي النيك كذب اللي سماه بيت الراحة
قعدنا في البانيو وانا ماسك نفسي بالعافية وهي نايمة علي صدري وزبي ووقف ما بين كسها وهي فعلا مكانتش قادرة وانا مش عايز اغصب عليها خرجنا من الحمام وعملت فشار وقعدنا نتفرج علي فيلم عادي وكنت قافل الفون فتحتة بعدها ب فترة بسيطة جدا لاقيت مكالمة من امي عملتة صامت ومروة لاقيتها بصالي وبتسالني
مروة.دي مامتك
انا. اة
مروة.انت مش قائلها انك هتبات برة
انا.لا هما فاكرين ان مشيت وسيبت البيت
مروة .لية كدة طيب رد عليها وطمنها هتلاقيها قلقانة عليك
ولاقيت كمان اخواتي بعتوا علي الواتس وبيرنو علية
مروة.طيب حتي ابعت رساله علي الواتس ليهم علشان يطمنوا
ولعت فعلا رسالة
وهي نايمة علي رجلي احمد
انا.عيونة
مروة.تسلملي عيونك هسالك سؤال بس تجاوبني بصراحة
انا.فل اسالي سؤالين
مروة.هو انت واخد حاجة وكمان طالما قولت سؤالين انت عرفت كل الكلام دة منين
انا.بصي انا عمري ما خدت حاجة ولا هاخد
أما بقا عرفت كل دة منين وانا صغير زي اي *** بكون فضولي ف انا دخلت علي النت وقريت كتير جدا وفهمت كتير عن السكس والمناطق اللي بهيج الست وازاي ادخل وأخرج وزاي ابوس
مروة.بجد؟!!؟ كل دة يطلع منك انت اول وعلي كدة اول مرة تعمل مع واحدة
انا.لا انا كانت بدايتي في المدرسة هنا بوس انما علاقة كاملة مع واحدة بطل زيك كدة لا
مروة. انت مبسوط معاية
انا. اة جدا لية شوفتيها كدة ما انا لو مش مبسوط هعمل معاكي كل دة لية
مروة. يعني مش شايفني شرموطة بعمل علاقة مع واحد اصغر مني علشان ارضي شهوتي
بدأت العب في شعرها كدة براحة
بصي انت الميس بتاعتي في المدرسة وليكي وكلامك في المدرسة يمشي علية انما في مكان مقفول انا وانت لا مش ميس انت لبوتي
مروة.انا بحبك قوي ي احمد معرفش امتي وازاي وفين ولية
بس بجد حبيتك قوي وكنت شايفاك حد عاقل اكبر من سنك والكلام دة من وقت ما بقيت المدرسة بتاعتكم في اعدادي
قبل ما سوري تنيكني ب4 تيام كنت رجعت من المدرسة وجبتهم علي صورتك ومتسالنيش ازاي ممكن متبعدش عني
انا مش جمبي حد ولا وقف معاية حد غيرك
انا. كمان بحبك ي رورو ونمنا في حضن بعض واحنا بتتفرج علي الفيلم
الصبح منهه تيليفونها بيرن وانا للاسف نومي خفيف صحيت وبدأت اصحيها علشان المدرسة مروة اصحي علشان المدرسة
بعد شوية بدأت تفوق كدة ومش عارفة مين اصلا بيكلمها
مروة. فتحت عينيها سيكا و بصوت متلغبط لا مش قادرة جسمي متكسر تعالي في حضني طيب
طيب والمدرسة ي قمر
مروة. بنفس الصوت تعالي ما تولع المدرسة
انا. علي رايك كسمها في طيزها وانا كمان كملت نوم كنت تعبان الصراحة خصوصا اول مرة اعمل اتنين ورا بعض بس الرياضي واكلي كانوا مساعدني ومن اول نيكة في حياتي بدأت حياتي تتغير ودة اللي هتعرفة في الجزء اللي جاي عزيزي
يتبعععععععععععععععع
*********$////////////""**************
يتبعععععععععععععععع