ا
ابيقور
زائر
اسمي توتو 36 سنة ومراتي دودو 30 سنة
المقدمة
البداية مش دلوقتي البداية من 20 سنة لما كان عندي 16 سنة كنت ف المدرسة مش عارف حاجة عن الجنس لحد ما عرفت شلة صبيان بيحكو عن البلوغ والجنس واللبن والبنات حبيت قصصهم اوي وبقي اقعد معاهم كل يوم لحد ما كنا بنلعب كورة وخلصنا وقعدنا نغير هدوما ونريح من التعب قعدنا بالبوكسرات واتكلمو عن الجنس لمحت واحد صاحبي اسمو ايمن كان بتاعو وهوا نايم كبير اصلا ابتدي يقف شوية حصلي إثارة مش عارف لية استغربت لية انا كنت بحب اتفرج علي وعلي زبرو كل شوية وكان نفسي امصو وعدي اليوم ومش قادر انسي ايمن ولا زبرو واتكرر الموضوع لحد ما فية واحد اسمو علاء اخد بالو اني ببص علي زبر ايمن حب يتقرب مني وقالي تعالي معايا نروح مشوار كان معاه عجلة بس قالي متركبش ورايا علشان الكرسي مكسور تعالي قدامي
حسيت بحكة والتانية ولما وصلنا قالي ثواني خليك هنا رايح اجيب حاجة من ورا بيتنا
وبعدين سمعت صوتو قالي تعالي يا توتو لقيتو قاعد علي الارض ومطلع بتاعو بجد كان ضخم اوي وراسو كبيرة زي عيش الغراب كدة قلبو كنت بسمعو صوتو وكنت بعيط علاء اكبر مني ب 5 سنين وكنت خايف
لقيتو قالي متعيطش تعالي اروحك وفعلا روحت بس المنظر كان رهيب اوي زبر كبير وراسو كبيرة ومرعبة
ومع الايام علاء ابتدي يسأل عليا ويقرب مني تاني
لحد ما فية يوم كان حر اوي جسمي كلو احمر من اليوم دة وخدودي ورجلي علاء قالي انا نفسي فيك ومش عايزك تزعل مني
قولت لية انا مجربتش حاجة زي دي
قالي متخفش انا هحاول معاك براحة وفعلا شدي براحة ودخلنا بيتهم بعد شوية وقالي مصو
نزلت علي ركبي علشان امصو بحد راسو كبيرة مش قادر ادخلوا كلها ف بوقي وملمسو ف لساني غريب وطعم المية الي بتنزل قبل اللبن غريبة
قالي اقلع هدومك كلها وابتدي يبوس فيا ويبعبصني ويمسك زبري شوية لحد ما قالي هادخلو ممكن
وابتدي يدخل واحدة واحد راسو كبيرة اوي
اول ما اتظفلطت جوا خرمي حسيت اني روحي طلعت من الوجع
وكنت بعيط
الصراحة علاء مرضاش يكمل
قالي يوم تاني
ومشيت وانا مش قادر اقعد ف المدرسة غيبت يومين
علاء نادي عليا بعد3 ايام وروحت معاه البيت وكانت احلي نيكة ف حياتي زبرو دخل جوايا وانا مستمتع وفضل ينيكنني وينزل لبنو السخن جوايا لحد ما في يوم قالي انو حكي ل ايمن عني وعن علاقتنا
زعقت فية وقلي بس يا متناك يا خول انا هانيكك انا وأيمن والا هافضحك
خوفت منو ومشيت زعلان اوي ومش عارف اعمل اية
لقيت ايمن دة كلمني وقالي انو عايزني ف الشقة ضروري بعد المدرسة
وروحت علشان كنت خايف لقيت علاء هناك وأيمن وواحد صاحبهم اسمو رامي
فضلو ينيكو فيا كل واحد لوحدة شوية وكلهم مع بعض لحد ما ريحة لبنهم بقت ماليا جسمي وهدومي
وكل ما واحد يخلص يمسح زبرو في البكسر بتاعي وخرمي بقي احمر ومفتوح يدخل صباعين عادي من غير تعب
بعدها قولت مش هاعمل كدة تاني مع حد
عدت 5 سنين وكنا مشينا من المكان دة وروحنا مكان تاني بعيد قابلت رامي بالصدفة ف ماركت قالي فينك وكبرت اهو ونفسي انيكك اخد رقمي وجالي البيت وناكني فشخني اليوم دة ولكن برضو مكنتش مبسوط
بعد فترة اتجوزت وبقي عندي 25سنة ومراتي جسمها فتاك كيرفي وبيضا وبزازها كبيرة انا متجوزها علشان هيجتني بجسمها وكلامها ف الخطوبة
اتجوزنا وبعد سنة مبقتش احس اني مبسوط
لحد ما كنا علي البحر في الصيف ومراتي نزلت المية لابسة استرتش من غير اندر وكسها لازق وباين زنبورها حتي والمنظر هيجني اوي لدرجة أن الناس كلها اخدت بالها من كسها
وحلماتها
بس ومن هنا تبتدي الحكاية
حكاية اكبر ديوث في الإسكندرية
لو حابين اكمل ياريت تعلقو علي الموضوع وتقولو عجبكم ولا لا
الجزء الاول الشاطئ
مصيف بقي والدنيا هايصة في العصافرة ناس من كل مكان بتهجم علي البحر وروحنا تاني يوم انا ومراتي وكلمتها بليل قولت ليها انتي مش لابسة اندر لية تحت الاسترتش علشان بيبقي لازق فيكي وكدة قالت إنها حابة كدة وعايزة المية تلمس كسها وان كل شوية الفيزون يتزحلق هي تشيدو لفوق بتحس بمتعة وكمان حابه اني لافتة نظر الرجالة الي في الشاطئ
زبري وقف اول ما سمعت كلمها وحسيت أنها عايزة تتعاكس من اي حد أو حد يتحرش بيها بس احساس حلو ولذيذ أن مراتي حد يبعبصها أو زبرو يبقي واقف عليها
روحنا ولبس فيزون ازرق شفاف وكنا قبل ما الشمس تروح فية راجل كان متجوز وقاعد جمبي مركز اوي وانا علي قدي ف العوم حبي ييجي ناحيتي ويحكي في المية اتعرفنا ببعض وعنية منزلتش من علي بزاز مراتي الي باينة ف البرا الخفيفة ولا عن حلمتها الي واقفة ولما خرجنا برة خرج معانا بس انا خرجت قبلهم بدقيقة لاحظت زبر الراجل واقف علي آخرو وعروق زبرو باينة تحت المايوة بتاعو وكمان مراتي شافت زبرو اتخضت وبقت بتبص كتير
الليل ليلة واحنا قاعدين نحكي وقالي لازم نتقابلو تاني
قولت لية خد رقمي وكلمني ف اي وقت
طلع شغال في المينا ومسئول كبير هناك بالمناسبة
راجل بحق وحقيقي زبرو كبير ومرتاح ماديا
عزمني انا ومراتي في حفلة خاصة
مراتي لبست فستان اسود ومن غير اندر
لما قولت ليها لية دة قصير ولو قعدي هايبان كسك قالت لا انا الاندر بيداقني تحت الفستان وبيبقي باين
ومش عايزه اروح خالص لو صممت
قولت ليها خلاص يالا بينا
مراتي في دماغها حاجة أنا متأكد انها عايزة تتناك منو بس مش عارف امتي وازاي
روحنا الحفلة ملقناش ناس كتير وقعدنا ف حتة لوحدنا وصل الراجل دة وقعد معانا ومركز مع مراتي قالت لية هوا فية حمام هنا
قالها فية بس الاحسن تطلعي فوق
فوق حمام كبير وهترتاحي
فعلا طلعت وطلع معاها
وانا قاعد تحت مش مركز
بس اتاخرو
روحت اشوف هما فين لقيت المنظر الي كنت مستنية
الراجل دة ماسك مراتي وبياكل كسها اكل بالسانو وهي اهات خفيفة
ورافعا رجلها لفوق وبترتعش
وبتتحايل علية يدخل زبرو
فعلا قلع البنطلون ودخلو فيها زي الصاروخ وهي صرخت واتنترت بعيد من قدامو وبتقولو دخلتو مرة واحدة فشختني ودخلو تاني براحة وابتدي ينيك فيها عشر دقايق
خلاص مراتي دلوقتي ف حضن راجل غريب وزيرو في كسها مفشوخ وبينزل عسل من كل حتة وبضانو بتخبط في خرمها وشعرتو بتخبط في زنبورها الهائج
قال ليها انزلهم جوا ولا لا
قالت نزلهم علشان المعرص يلحس كسي لما اروح
وفعلا نزل لبنو في كسها ورجليها بقت بتلمع وريحتها كلها لبن
نزلت بسرعه
وهي نزل قالت يلا بينا أنا عايزة اروح تعبانة
روحنا واول ما دخلت قالت تعالا عايزاك
دخلنا اوضة النوم
ورفعت رجلها وقالت تعالي الحس كسي
طبعا انا نزلت وقالت تعرف ريحة كسي لبن لية
قالت علشان فية راجل غيرك ناكني انهاردة راجل بحق وحقيقي مش زيك يا خول
قولت ليها ااية الي انتي بتقولية دة
قالت لا انتا خول ومتناك وانا عارفة كويس انتا اية
علاء وأيمن ورامي كانو بيفرشوني زمان في المدرسة وحكو عنك وعن الي كانو بيعملوة فيك يا خول
ومن هنا ورايح اي حد اشاورلك علية تجيبو ينيكنني خلاص
طبعا انا اتصدمت ازاي دة
وفي نفس الوقت حسيت ب احساس غريب واني مبسوط واني جبتهم علي أيدي وانا فرحان وهايج علي كسها الغرقان لبن
بعد اسبوع روحنا البحر وشافت علاء صاحبي بالصدفة
وسلم عليا وعليها
علاء ابو زبر راسو كبيرة الي فشخني اول مرة ازاي أنساه
وكمان علي البحر انا خوفت
مع الجزء التاني اتمني اكون بعرف احكي وشكرا ليكم
لو سمحتم رسائل كتير بتوصل
قريب انا هانزل صورة مراتي في القصة مع كود المنتدي ومش عايز ازعاج علي الخاص ولينا مع الجزء التاني بقية
الجزء الثاني
روحنا البحر وكان الموج عالي ومراتي مصممة تنزل وعلاء فضل قاعد جنبي ومراتي بتبص وعارفة كل حاجة وانا هايج علي الاخر علاء قالي اية رايك انزل مع مراتك البحر وكأني اخوها محدش عارف حاجة قلع هدومو قدامنا ونزل البنطلون كان زبرو باين وراسو واضحة ومراتي بتعض علي شفايفها من الهيجان قالت أنا رايحة الحمام اغير هدومي ولبست اجمد فيزون ابيض ممكن تشوفو ومن غير اندر مبين تفاصيل كتير في كسها تقريبا ظاهر كلو ولسا منزلتش المية طيب لما تخرج هاتبقي عاملة ازاي
وفعلا جت وعلاء ابتدي زبرو يقف وعايز يجري في المية علشان ميتفضحش ويداري الهيجان وراس زبرو الجامدة
انا طبعا لابس ميوة بس ديق عليا شوية وداخل بين طيازي ومع هيجان زبري بقيت بحس بمتعه خصوصا لما نزلو البحر
روحت قربت منهم في البحر ونزلت تحت المية بالنضارة لقيتو مطلع زبرو وراشقو في طيزها من ورا
وبعد شوية نزلت ليقتو قاطع البنطلون الفيزون من ورا وبيحاول يدخل بتاعو ولكن مع الموج بتاعو مش راضي يدخل
مراتي شافتني قالت تعالي هنا وشاورت بصباعها وقالت امسح زبر علاء العنتيل دخلو في خرم طيزي يا متناك
الكلمة صدمتني ولكن هيجتني
وفعلا قربت ومسكت زبر علاء ودخلتو في خرمها وكسها لحد ما نزلهم وطلع لبنو علي وش المية
خرجو وسابوني ومراتي خرجت والاسترتش مفتوح من ورا لحد ما عامل الإنقاذ كان واخد بالو شاب اسمر وطويل وهايج علي مراتي
بسرعه مراتي لفت فوطة علي جسمها وراحت تغسل ومشينا قبل ما يجي عامل الإنقاذ
وروحنا وعلاء قالنا انو هاييجي بيتنا ضرروي قريب
ارتحت من مشوار البحر وطلبت اكل من برة من مطعم مشهور ودخلت استحمي وسيبتها في الصالة مستنية الاوردر
خبط الباب فتحت بالفيزون الابيض المقطوع من ورا
الدليفري اتمسمر مكانو ومرضيش يدخل لحد ما قالت لية تعالي علشان خاطري تحاول تولع فرن البوتوجاز
دخل فعلا ومراتي رآه علي المطبخ بتحاول تهيجو وفعلا هاج عليها وهجم وكلن غشيم عايز يرزع بس مراتي بتقولوا براحة النيك مش كدة
وهوا تحس انو في سبق
الي هون علي مراتي لبنو كان مولع نار وهوا نازل حريقة في كسها وعلي رجلها
خلصنا نيك في البحر والشقة الصراحة زهقت وقولت ليها ياريت نهدي شوية علشان كدة غلط
قالت يعني عايز اية يا متناك
قولت ليها عايز اتمشي علي البحر شوية بس بلاش لبس مستفز
وعلي العكس تماما لبست زي المتناكة ومشيت معايا وانا من اول الكورنيش بيسمع كلام زي
كسك باين يا شرموطة
المعرص ماشي وفرحان بكسك
فلقة طيزك بالعه الفيزون يا متناكة
بزازك بتلعب لوحدها يا متناكة
اخر واحد دة هيجين علي الاخر فضل ماشي ورانا لحد نفق وراح مبعبصني في طيزي جامد وقالي نفسي اركب مراتك يا متناك
استنوني في الجزء الثالث
الجزء الثالث
هي مشكلة انك تكون متجوز واحدة جسمها جامد وكيرفي وبيضا وبزازها كبيرة وبتبقي ماشية في الشارع كلو بيبقي هايج عليها وكلو بيرمي كلام زي يا شرموطة يا لبوة يا متناكة انيكك كسك حلو طيازك كبيرة وناس تعدي تشوفها ازبارها تقف بسبب لبس العبايات الخفيفة والبنطلونات الي بتبقي مبينة كسها
حتي البياعين في السوق والماركت بيحكو فيها ونفسهم ينكوها بسبب الأحياء الشعبية بتحب الناس تبان مثالية ومحدش عايز يبقي جرئ ومتحرر مع ان ناس كتير عايزين يبقي متحررين زيي
اخر مرة كنت ماشي بنفق وحد بعبصني بسبب لبسها والموضوع بقي محرج اه نفسي حد يفشخها بس مش بالطريقة التهريج دة عايز ابقي منظم وفي نفس الوقت اتمتع
والي بعبصني دة صحي جوأيا الخول القديم ولمس خرمي وطلعني قدام مراتي المعرص الي بتحبو اي ست المتناك الي هيشارك اي شرموطة في زبر العنتيل بتاعها
بعد ما رجعنا اتكلمت معاها بصراحة وقلت ليا يا دودو حبيبتي اية رايك تتناكي من حد تختارية انتي بعناية ونفسك فية
وافقت علي طول بس اشترطت اني اتناك معاها علشان تكسر عيني ومقدرش اتكلم تاني
وافقت طبعا أنا كدة كدة معرص وبحب مراتي وهي بتتناك وانا خول من زمان
كلمتني علي سواق تاكسي بيعاكسها ديما وهي واقفة في الشارع وعايز ينيكها ونفسها تتناك منو لأن في مرة طلع
زبرو ليها وعجبها ولكن هي خايفة تروح مكان انا مش معاها فية خصوصا دة سواق وبتعتبرو عربجي وممكن يعورها أو يصورها غصب عنها بس نفسها فية
راقبتو وشاورت لية وركبت معاه فعلا بتاعو كبير وباين من البنطلون وهوا اخد بالو من نظرتي ل زبرو كل شوية
بس متكلمش
اتفقت معاه اني كل اسبوع هاييجي ياخدني يوديني مشوار اشتري شوية حجات
علاقتنا تطورت بسرعه خلال شهر واتأكدت انو كويس ومش بيتكلم كتير وكتوم
استريت حجات كتير وقولت لية لازم توصلني للشقة معترضتش ونزل وطلعنا العمارة وهوا معايا وخبطت وقولت لية لازم تقعد تشرب حاجة اعترض شوية
قولت لازم وافق بصعوبة
دخلت ل مراتي بعد ما قعد في الصالون قولت ليها هاتي حاجة نشربها
ولبست طبعا وتشيكت
ولبست استرتش ابيض من غير اندر وقميص خفيفة شوية مبين حلمة بزازها
ودخلت علينا واحنا قاعدين في الصالة ابتدي يحصلو زهول وارتباك واحمر وشو وابتدي زبرو يقوم ويقف من الهيجان
قولت ليها انتي تعرفية
قالت ايوا يشوفو ديما معدي
وهو قال بس مش بترضي تركب معايا يا باشا
قولت لا لازم تركيب معاه دة راجل كويس واسعارو حلوة مش طماع
قولت ليها ثواني هاخش الحمام واعتبر البيت بيتك
قالي تمام
ودخلت الحمام
بس ابتديت ابص من فتحت الباب وسامع وشايف كل حاجة
ابتدي يتكلم معاها ويشكرها أنها متكلمتش علي الي عملو
وان السبب ف ده جسمها وانو بيهيج عليها
قالت دودو انتا اسمك اية قال ليها اسمو مجدي
قالت شوف يا مجدي انا بصراحة زبرك عجبني ونفسي تنيكني انا وجوزي بس كنت قلقانة منك وخايفة
مجدي حصلو زهول ووشو كان هايولع من الاحمرار ضربات قلبو بقيت سامعها
وزبرو بقي علي آخرو
قالها فعلا جوزك حسيتو خول وبيتناك
قالت ثواني اناديلك علي اللبوة جوزي
قالت تعالي يا توتو
وصلت وكنت واقف قدامهم زي المعرص تاية موافق علي اي طلب يطلبوة مني
ابتدي مجدي يقلعني هدومي
وقلع هوا هدومو وشوفت بتاعو فعلا زبر راجل بصحيح
فعلا زبر واحد يفشخ اي حد
واقف زي العمود طولو 27 سم
قالي مصهولي يا خول
نزلت أمص وابتدي يفعص في مراتي
ويقطع في شفايفها ويدخل لسانو جوا بقها ويزق زبرو في زوري لحد ما ابدأ اتخنق ويطلعو تاني
وابتدي يخرج بزها ويفعص ويمص حلماتها وشد وقالها لفي واديني طيزك من ورا
رفت راح قاطع الفيزون الخفيف ظهر كسها وهي موطية وانا لسا بمص ف زبرو
قال يلا يا معرص دخل زبري في كس مراتك
طبعا كسها مليان سوايل مديت ايدي ومسكت زبرو وراس زبرو ابتدت تكبر شوية وتتنفخ واول ما قرب من كسها راح مدخلو مرة واحدة صرخت فيها صرخة سمعت العمارة كلها وفضل مدخلو للآخر مرضاش يطلعو غير بعد دقيقة واحدة واحد وزبرو خارج جاب معاه سوائل بالهبل علشان مراتي جابتهم من اول ما دخلو
وابتدي ينيك ويهبط فيها وهي في عالم تاني وكل ما يطلع من كسها يقولي دخلي زبري في كسها يا خول يا معرص
لحد ما غير الوضع وبقي نايم علي بطنها ورافع رجلها
مش شايف غير بضانو وهي بتخبط ف كسها وشوتو قالت لية نيج توتو شوية
طلع زبرو قالي تعالي يا خول
نيمني علي بطني وراح تافف علي خرمي وضربني علي طيازي وابتدي يدخل راس زبرو براحة شوية. شوية لحد ما اتزفلط ف طيزي بس مش قادر علي زبرو تخين وطويل ابتديت اقمط علية بخرمي علشان ينزلهم بسرعه وفعلا نزلهم جوا طيزي وهوا بيلحس كس مراتي
نزل لبن كتير بعد ما زبرو خرج من خرمي بسبب أن خرمي مش قادر يقفل وقام اخد دش ومراتي وصلتو لحد الباب بعد ما بعبصني وبعبص مراتي بطريقة دخل صباعو جوانا وقالنا ليكم لقاء معايا انا وواحد صاحبي يا اوساخ يا متناكين
حصل الي كنت خايف منو طلع عربجي وهايعمل فينا حجات وقت ما هوا عايز
الي اللقاء في الجزء الرابع
الجزء الرابع
مشي مجدي وساب لبنو بينزل من خرمي وكس مراتي مفشوخ من زبرو والاسئلة ابتدت تدور في دماغنا هايعمل اية معانا فضلت شهر م اخرجش من البيت خايف يشوفني خلاص سواق التاكسي بقي كاسر عيني ومش عارف أخرج في اي مكان ليشوفني ويعمل معايا اي حاجة وحشة
مراتي طمنتني وقالت متبقاش خول ومتناك في كل حاجة تعالي نخرجو نتمشو شوية
خرجنا وكانت لابسة فستان لحد بعد الركبة ب شوية وفتحت صدرها باينة بس مش كبيرة فستان عادي بس لو قعدت تقدر تشوف البانتي بتاعها بوضوح ونشوف شفايف كسها الي بارزة خصوصا اني البانتي من النوع الميني الصغير الي مش بيغطي كسها بالكامل
مشينا علي البحر وصممت ندخلو كافية صاحب الكافية جة بنفسو يشوف طلباتنا وكل الي شغالين لفت نظرهم الشرموطة الي معايا طلبنا المشاريب وقعدت افكر في مجدي تاني وزبرو الكبير الي ناكني وفشخني وناك مراتي قدام عيني وانا بمص لية زبرو الجاحد وانا علي اخري ومراتي كل شوية تقولي نفسي في مجدي كسي متنكش بقالو شهر وانتا زي الخول في البيت تاكل وتنام وزبرك صغير مش بيكيفني
قولت ليها تعالي نروح قالت طيب ثواني ادخل الحمام
دخلت الحمام ودخل وراها صاحب الكافية بس قولت انو داخل المبولة الي قدام الحمام وفعلا روحت شوفت مراتي دخلت الحمام وهوا واقف علي المبولة مطلع بتاعو شكلو كبير ولونو قمحاوي وراسو حمرا زي الجمر وكبيرة شوية زي الطربوش
راجل عندو 40 سنة وزبرو حلو كدة طويل شوية وتخين اوي فعلا انا لقيت الزبر الي مراتي بتحبو تخين وراسو كبيرة يدخل كسها ويكيفها
بس ازاي اجيبو
اتكلمت معاه علي شاطئ علي البحر يكون كويس قالي أنه رايح بكرة شاطئ حلو ورملتو حلوة وفية مصدات للمية وصخور وهادي
قولت تمام انا ومراتي رايحين الساعه 4 قالي تمام
روحت الشاطئ وكان عائلات وليقتو فعلا هناك مستني لابس مايو ديق وزبرو باين كبير وهوا نايم ولو زبرو وقف هايفلت من المايو
مراتي لابسة فيزون اصفر مكبر كسها وطيازها وصدرها نصو برة وبيتهز واحنا ماشيين في الرمل
قعدنا علي الكراسي وقعد معانا الرجل الأربعينيي ابو زبر كبير وراسو زي الفراوله احمر اوي
قولت لية يلا بينا أنا هانزل قالي تمام معايا نضارة علشان انزل تحت المية احب اشوف ازبار الناس من تحت
دخلنا شوية ومراتي جمبي وهوا كل شوية يتكلم معايا بس بييجي يعوم ناحية مراتي وعامل نفسو أن الموج هوا الي بيقربو منها
خبطها كذا مرة وهي لبوة بتعض علي شفايفها
لبست النضارة ونزل لقيت زبرو واقف زي العمود تحت وراس زبرو بتدور علي كس مراتي علشان تفشخو وكل شوية تلمس جسمها بجد زبرو واقف جامد اوي اوي
عروق زبرو شكلها يجنن
طبعت تاني ليقتو حاضن مراتي بحجت انو بيحميها وقالي معلش علشان الموج وكدة قولت تمام
بقيت ف حيرة تاني ازاي هاخلية يجي عندنا الشقة ويفشخنا
قولت ل مراتي يلا بينا نخرج قالت سيبني شوية وهوا قال أخرج انتا من المية ومتقلقش هي معايا
خرجت وانا هايج من منظر مراتي في حضن راجل تاني بتاعو غارز في شفايف كسها
وهي هايجة الشرموطة
حركتهم في المية بقت غريبة وخصوصا الدنيا ابتدت تغيب وخرجوا لقيت مراتي خارجة وكسها باين من الهدوم وصدرها بيلمع من الشمس ومعضوضة في رقبتها وصدرها وريحتها لبن خارج من جوا الهدوم
اتاريها نزلت الهدوم وخلتو ينيكها في المية ونزل لبنو في كسها ولبست الهدوم علي اللبن وكسها نزل في ريحتها من لبنو
خرج بعدها زبرو قايم نص قومو وملفوف في المايو ومبسوط وقالي لازم اعزمك انتا والمدام عندي في البيت
ضروري تيجو
بعد ما مشينا مراتي حكتلي اني بعد ما خرجت هجم عليها وركب زبرو في كسها بالعافية وفضل ينيك فيها ويعض لحد ما جابهم بتقولي كان حيوان اوي وعنيف وكسر جسمي جوا وفعص في بزازي وجابهم جوا كسي
وبعد مع جابهم راح رازعني زبر في خرم طيزي عورني
مش قادرة اقعد علي اي كرسي
بس عجبها وكانت مبسوطة أنها ارتاحت بعد شهر من قلة النيك
واحنا راجعين قابلنا مجدي بالصدفة نزل من التاكسي قالي زي ما سيبتكم كانك لسا متناكة وجوزك الخول معاكي
انا جايب واحد صاحبي بكرة معايا الاقيكم جاهزين وطلب مني البس هدوم مراتي بالكامل واني اجهز جسمي ل بكرة
مراتي اتخضت وانا خوفت من زبر مجدي الي مش بيرحم حد ومين صاحبة دة مش عارف
الي اللقاء في الجزء الخامس
الجزء الخامس
مجدي سواق التاكسي المجنون جاب واحد تاني معاه بيحب ينيك السوالب بس
انا قلبي بقي يدق جامد ومراتي فرحانة أنها هاتتركب من مجدي تاني
صاحبو اسبوع جرجس
مجدي وجرجس هاينكونا انهاردة ويوسعو كس مراتي وخرمي
اجمل حاجة انك تمص زبرين واحد ليك والتاني لمراتك
وتشوفها مبسوطة وهي بندق وبتتفشخ وكسها مفتوح
وصل مجدي وجرجس
ودخلوا الشقة مراتي واقفة ورايا ب استرتش وبادي مبين حلماتها
وانا واقف لابس قميص نوم وحالق شعر جسمي
وجاهز زي المتناكة
اخدني جرجس ومسكني من راسي وقالي انزل مص زبري يا معرص
نزلت وفتحت السوستة لية وخرجت زبرو
كان كبير اوي وراسو ضخمة
دودو مراتي قالت ليا يا بختك يا توتو راسو هاتدخل خرمك وتتفشخ
راسو زي عيش الغراب كبيرة وضخمة بوقي بتدخل فية بالعافية
نزل قلعني وضربني علي طيزي وابتدي يتف علي خرمي ويدخل راسو براحة
ومجدي نازل ف مراتي نيك مش راحمها وعمال يفشخ فيها وطلع زبرو وقالي مص علشان ةدخلو ف خرمها
مصيتو طبعا
وجرجس بيضحك ومجدي مبتسم وانا مش واخد بالي جرجس رزعني زبر دخلو كلو جوا وانا بصوت زي اللبوة ومراتي بتضحك وبتقول مش قادر تستحمل يا متناك
جرجس قالي كفاية عليك كدة ورماني
وراح هوا ومجدي علي مراتي وابتدو ينيكو كسها وخرمها مع بعض وانا واقف اي زبر يخرج امصو وادخلو تاني
وجرجس قطع كسها وخرمها ومجدي قطع شفايفها وحلماتها
وهي اه من احساسها ف عالم تاني كسها بيجيب علي طول وقالو اقفو علي ركبكم انتو الاتنين وجابو لبنهم علي وشنا واحنا بنلحس زبر كل واحد فيها
نزلو من العمارة
وانا ومراتي دخلنا الحمام وغسلنا كمية اللبن الي نزلت منهم وخرمي بيحرقني من رأس زبر جرجس
ومجدي عضاتو علي بزاز مراتي سايبة علامة وشفايفها ورمت من كتر العض
ونمنا وصحينا تاني يوم نفسنا نروح العجمي ف البحر هناك
ومراتي نفسها تنزل البحر تاني
روحنا فعلا العجمي لبست مراتي الاسترتش الازرق من غير اندر ومن غير برا وحلماتها وكسها باينين
وكل الشاطئ هيجان عليها حتي الي بينقذ الناس وعمال الشاطئ هايموتو وينكوها
قولت ليها ف المية اعملي نفسك بتغرقي
وفعلا نزل الإنقاذ شالها دخلها الغرفة وعملها تنفس بشفايفو وابتدت تفوق
وزبر المنقذ علي آخرو قالي سيبها ترتاح شوية علشان عندها شد ف جسمها
سيبتها للمنقذ وروحت برة
راح جاب زيت وقالها هاعملك مساج علشان الشد يروح
قالت ماشي ابتدي يقلعها الاسترتش وقالها اسف افتكرتك لابسة اندر
قالت مش بحبو عملها مساج وابتدي يدخل صوابعو ف خرمها وكسها عرف انها اتناكت امبارح من زبر عنتيل وهوا نفسو يجرب ولحظات وببص لقيتو مركب زبرو جوا كسها وبينكها وبسرعه زي نيك الكللابب وعمال يرزع وجسمها بيترج وبزازها من كتر الرج طلعت من البادي وظهرت عضات مجدي قدامو هاج اكتر وجاب لبنو ف كسها وليست الاسترتش وقالت اية الي انتا عملتو دة قالها يلا يا لبوة انتي شرموطة انتي وجوزك المعرض يعني جاية بعد ما نكتك تقولي مش عارف اية متجيش هنا يا متناكة تاني لو شوفتك هانيكك ف البحر
لبس المايووه وزبرو واقف نص وقفه وشكلة حلو وبيلمع من عسل كس مراتي خرجت من جوا تعبانة وقالت يلا نروح جبت توكتوك وروحنا وسواق التوكتوك كل شوية يبص علي كسها الي باين من الاسترتش وشفراتو مفتوحة ومصمم يوصلنا لحد باب الشقة فعلا طلع معانا وقالي دي نمرتي ف اي وقت كلمني اجيلك يا باشا
اشوفكم ف الجزء السادس
الجزء السادس
بعد ما فشخها عامل الإنقاذ ومشينا ووصلنا بتاع التوكتوك
ارتحنا يوم ولقينا الباب بيخبط فتحت لقيت بتاعت التوكتوك جاي واسمو زيزو
لابس ترنج ابيض وبتاعو جايبو علي جنب وكبير اوي وطويل اوي وراسو رفيعة زي الصاروخ
قولت لية خير يا زيزو قالي اصلي لقيتك مرنتش يا باشا قولت يمكن نسيتني
طبعا هوا جاي علشان ينيك مراتي بس بالطريقة
قولت لية اتفضل تعالي ادخل الشقة
مراتي نايمة ف الاوضة لابسة اندر فتلة وبرا والباب موارب
قولت لزيزو الشقة محتاجة شوية توضويب ونضافة اية رايك تساعدني
قالي يا باشا تحت امرك بس انا لابس ابيض ف بعد اذنك ممكن اشتغل بالبوكسر والفانلة الحملات
طبعا وافقت بسرعه وقولت تمام سيب هدومك جوا الحمام وفعلا خرج وكان لابس بكسر من النوع الرخيص الي هوا بلاستر وخفيفة وكل ما يشيل حاجة راس زبرو تنزل واشوفها وهوا متابع معايا بس مش عايز يقول وشكلة اول مرة ف كل حاجة
طبعا ظبطنا الشقة وغسل المطبخ واتبل مية ودة الي خلي زبرو يظهر كلو كانو مش لابس بوكسر اصلا
قولت لية تعبتك معايا وهوا صمم يجر التلاجة علشان تعمل صوت. تصحي دودو وفعلا صحيت وانا قولت ادخل الحمام واعمل نفسي مش واخد بالي
طبعا خرجت لقت واخد لابس حملات وبوكسر مبلول وزبرو مطبوع وعيل رفيع وعرقان قالت انتا مين وجريت لبست قميص نوم احمر شفاف قالها انا زيزو سواق التوكتوك يا هانم
قالت اه افتكرتك خبطت علي الحمام عرفت اني جوا اتعمدت اتأخر علشان يتكلمو مع بعض ودودو عينيها علي زبرو وبتقولو انتا قالع كدة لية قالها ممكن اقعد علي الكنبة واحكيلك وهي قعدت كمان وكسها ظاهر قدامو شفراتو ابتدي تطلع من جنب الاندر
قالها وهوا عرقان اكتر علي مساعدتو ليا وانو بيحب يشتغل ونشيط
خرجت انا لقيت زبرو راسو طالعة من جمب البوكسر بتدور علي كس مراتي علشان تفشخو
قطعت كلامهم ودودو دخلت الحمام تاخد شاور ونادت عليا بعد ما استحمت قالت الدوش باظ والمية انقطعت وجسمها مليان صابون ف البانيو
قولت ليها طيب اجيب سباك منين دلوقتي قالي باشا انا موجود تحت امرك إصلح السباكة وأسلك اي حاجة مسدودة وضحك ضحكة فيها انتصار
دخل الحمام مع مراتي وانا واقف قالها معلش هتنزل البانيو اشوف العطلة منين
نزل فعلا وابتدي يحسس وقالها حضرتك قاعدة علي سدة البانيو ممكن أمد ايدي واشوفها قالت مد ايدك براحتك وهي حضنا بزازها وكسها فوق السدادة علي طول اول ما نزل ايدو لمس كسها وهي عضت شفايفها وبصلي وقالي بعيون مفنجلة نفسي ادخلو يا باشا ابوس ايدك وايد المدام انا عمري ما دخلتو ف حد واتهريت اشتغلات من النت والكدب مالي البلد
مراتي مسكت زبرو وقالت يعني انتا لسا منكتش حد خالص قال لا
قالت هانشوف تعالي برة الحمام
نشفت نفسها وقلع هدومو كلها وفعلا زبرو طلع شديد منتصب انتصاب غير طبيعي وعلية هيجان كشخص
فضل يبوس وبعض ف شفايفها وحلماتها كأنو لقي كنز وانا واقف معاهم وقالي اول مرة تنيك حد واول مرة تكون قدام جوزها قولت لية انتا نتمتع قالي يلهوي دة انا علي أخري
نزلت مصيت زبرو وهوا علية اهات هيجت مراتي ودخلت زبرو جوا كسها علي طول وهوا بينقط مية وسوائل لزجة
ابتدي ينيك في كسها ويوسع كسها الشرقان وبدأ يهبد ويرزع فيها ربع ساعه لحد ما هي فرهدت منو
قالت لية غير الوضع قلبها دوجي ودخلوا ف كسها قالت لية يا خرابي زبرك بيخبط ف الرحم بهدلني
وهوا يرزع واحلي اهات من مراتي اللبوة قالها ممكن تمصي زبري اصلي من كتر فرحتي نسيت طعم المص
نزلت تمص زبرو وابتدي يمسك دماغها ويدخلو ف زورها للاخر زبرو رفيع بس طويل اوي لدرجة أن زورها تعبها
قالت ممكن تنيك توتو جوزي شوية
قالي انا انيك اي حد
فعلا لقاني نزلت قدام زبرو ودخلوا بسهولة بس برضو طويل وبيجيب اخر طيزي وتعبني
راح نزل علي خرم مراتي وناكو وناكني ويخرج من خرمي لخرمها
قالها انا عايز انزل لبني اجيب ف مين
قالت نزل ف كسي انا الاول
فعلا نقل زبرو علي كسها وابدتي يرزع ترويع جامد لدرجة الصوت كان عالي اوي وجابهم ف كسها من كتير اللبن الي نزل كان بيقع وزبرو لسا جوا وسحب زبرو ودودو قالت اول مرة ينزل فيا لبن سخن كدة وكتير اوي غرقني زبرك يا زيزو
سحبو وكسها ابتدي ينزل لبنو وهي مستمتعة وانا مبسوط وزيزو كان فرحان اوي انو خلاص ناك اخيرا
زيزو قبل ما ينزل قالي انا مش هاجي غير لما ترن عليا يا باشا
انتو ناس زوق معايا لو سمحتم أقبلوا الهدية الي هابعتها
وفعلا بعد ساعتين لقيتو بعت اتنين كيلو كباب وكفتة وحاجة ساقعه
ومراتي اكلت وقالت بجد زيزو دة عنتيل العجمي زبرو مش هنساه ابدا
هاشوفكم ف الجزء السابع
الجزء السابع
فضلنا يومين ف العجمي كانو حلوين اوي اتمتعنا بزبر المنقذ والاحلي زبر زيزو الطويل الجميل وعرفنا أن العجمي فيها عنتيل وفيها ناس ازبارها تفشخ اي كس
ورجعنا البيت و اتعزمنا في فرح في كفر الدوار تبع العيلة جوز اختي الكبيرة إخوة هايتجوز واخدت مراتي واختي نونا هي 20 سنة وجسمها حلو وصدرها صغير ولكن طيازها كبيرة بتتهزة وهي ماشية ودينا هايجة من زمان وهي عندها 14 سنة اتمسكت علي سلم العمارة مع بن البواب وهي بتمص زبرو ومعروفة في المنطقة انها بتحب المص وبتحب تدخلوا ف خرم طيزها نونا خرمها ابيض وكسها شفراتو كبيرة حتي لما بتلبس استرتش بيظهرو اوي
روحنا كفر الدوار بليل ونمنا وصحينا علي اصوات زغلريط ودوشة طبعا اختي نايمة بالاندر ف اوضة لوحدها ومراتي نايمة جمبي بقميص نوم من غير اندر
طلعو يبصو من البلكونه ولبسو العبايات الي مفتوحة من قدام بتيفرجو علي عفش العروسة والناس الي بتشيل العفش وطبعا لازم يروحو يرتبو الجهاز الفرح بعد 3 ايام
الناس الي طالع والي نازل عمالين يبصو علي مراتي واختي وهما بيشيلو وكانو هايجين علي الاخر
اخو جوز اختي الكبيرة العريس اسمو حسين طبعا دخل يسلم علينا ولابس ترنج وزبرو مكبب قدامو كانو صخرة كبيرة ملفوفة أو ثعبان ملفوف مستني يتزحلق في اي كس مراتي حضتنو واستغرب واختي سلمت علية وطبعا فضل يبص علي فتحات العبايات بخباثة لمح بزاز مراتي واندر اختي بقي هايج علي الاخر
قال ياريت تساعدو امي في ترتيب ال جي اهو قولت لية طبعا احنا اهل
اتغدينا ومراتي طلعت واختي يظبطو الجهاز وانا كنت تحت بدور علي حسين لقيتو فوق معاهم بيشيل الحجات التقيلة يرفعها لفوق طبعا مراتي لبست عباية بيتي شفافة ومن غير برا وطلعت فوق واي ضوء ليبين الاندر الاحمر الي لبستو تحت العباية البيضا
حسين مصدق قالها ممكن تدخلي تظبطي اوضة النوم وامو ست كبيرة تعبت ونزل تحت واختي ف الصالة بتظبط النيش
حسين هاج علي مراتي وفضل يكلمها علي أن جسمها حلو وانو نفسو يتجوز واحدة زيها وهي مبسوطة وعرقانة وحسين عرقان سخنو علي بعض وانفرد زبرو في البنطلون وبقي باين
قالت لية اية دة يا حسين زبرك قائم لية قالها انتي هيجتيني اوي يا دودو مش قادر مراتي اللبوة بتحب الزبر الكبير الي يملأ كسها حضنها وباسها وقطع شفايفها وانا وواقف ف المنور والشباك موارب بس شايفهم
واختي مشغولة بالنيش برة
براحة نزل البنطلون ونزلت تمص زبرو
كبير اوي يا دة يا حسين قالها ولسا لما يدخل كسك قلبها علي وشها ورفع العباية ونزل الاندر وفضل يدخل لسانو ف كسها وتف علي زبرو ودخلوا في كسها اول ما دخلو قالت اه بصوت عالي وجابتهم علي زبرو وكان لونهم ابيض وبقي كسها مليان من السوائل الشفافة والبيضة بسبب طول زبرو
اختي سمعت اه بتاعت مراتي وراحت تبص لقت وحش كاسر عمال ينيك ف مرات اخوها وفاشخ كسها
اختي فضلت تفعص في صدرها وتلعب ف كسها وحسين مش عاتق كس مراتي اللبوة وهاتك يا فشخ وقلبها علي وشها وقلعها كل هدومها وقطع حلماتها وقالها من الي عاضك ف رقبتك وبزازك كدة قالتلو زيزو
اتلخبطت وقالت بحب انده جوزي ب زيزو مهتمش وفضل يرزع الا واختي هارية كسها دعك وامو خبطت علي الباب طبعا اختي فتحت الباب عليهم وقالت امك جت برة هوا سحب زبرو من كس مراتي ومراتي لبست وارتبك نونا قالت البسو هدومكم دلوقتي
لبسو واختي فتحت الباب وامو قالت معلش اتأخرت عليكم اصلي رايحة مشوار ومش عارفة اعمل اية
هاكمل القصة الجزء الثاني من الجزء السابع
الجزء الثاني من الجزء السابع
طبعا مراتي وحسين ونونا فضلو يبصو لبعض كتير ومراتي خايفة نونا تفضحها وابتدو يفضحو بعض قدام حسين بعد ما امو نزلت تاني ومراتي تقولها اية يعني حسين ينيكني طيب م ابن البواب ناكك واتقفشتي وانتي بتمصيلو اختي ةدايقت وقالت يا دودو انتي متناكة وانتي متجوزة انا لا
مراتي قالت اخوكي مش بيقدر ينيكني غير كل سنة مرة واخوكي خول وبيتناك
كل دة وحسين واقف قال ممكن تسكتو شوية
نونا انا اسف ليكي معلش انا غصب عني ودودو مش غلطانة انا الي شديتها غصب عنها
طبعا اختي كل شوية تبص علي زبرو الي ليا شادد حيلو ومنامش وعموما انا مش عارف اعمل اية وعمل نفسو بيعيط مراتي قربت منو واختي وقالو متزعلش قال طيب اسمعها من نونا
نونا قالت خلاص يلا بينا نرتب الشقة بس انا الي هارتب اوضة النوم معاك مش مرات اخويا
دخلت نونا معاه وابتديت ترتب الاوضة والدولاب مسكت الداخلي بتاع العروسة حسين قالها نفسي اشوفك ف قميص منهم
مراتي برة طبعا نفسها تكمل النيك ومش عارفة تعمل اية
وحسين عمال يقرب من اختي وقالها نفسي ابوسك يا نونا شفايفك جميلة وفعلا اختي قربت منو وقالت بدلع بوسة بس مش اكتر
طبعا هي نفسها تتركب
مسك شفايفها هاتك يا بوس وتقطيع ولعب ف كسها علي الهدوم وتقفيش ف بزازها قالها نفسي ادخلو زي بن البواب ممكن
هي قالت من ورا بس
قالها حاضر
نزل الاندر بتاعها وفضل يلحس ف خرمها ويوسعو ب لسانو علشان يجهزو ل راس زبرو
وفعلا دخل راس زبرو وابتدت تتوجع مراتي سمعتها قربت من الباب وابتدت تلعب ف كسها
وهوا ابتدي يدخل نص زبرو ف خرم نونا
مراتي فتحت الباب ودخلت عليهم وقالت يعني مش وحدي الي شرموطة يا نونا
حسين شد مراتي وقالها تعالي نامي جمبها يا لبوة
طلعو من خرم اختي ل كس مراتي وهوا بيمص بزاز اختي
وفضل يرزع ف. كس مراتي ومراتي فرحانة وطلعو ونام علي ضهرو
وقال نونا تقعد علية
وفعلا نونا قعدت علية بس براحة علشان زبرو كبيرة واتنططت علية لحد ما خلاص هايجيب مسك وسطها وراح مدخلة فيها للآخر وهي غصب عنها صوتت
وقامت راح شاددها تاني لتحت فلت زبرو من خرمها ودخل ف كسها كلو مرة واحدة هي صوتت وصرخت بصوت عالي طبعا حسين اترعب وقالها اسف دخل غلط
اختي قالت متخافش انا مفتوحة من قدام
حسين قالها طبعا بن البواب
ضحكت وابتدت تمص ف زبرة الي نام من الخضة
ودخلتو ف كس مراتي وحسين جابهم ف كس مراتي بسرعة ونزلت مراتي تحت والاندر بتاعها بينقط علي رجيلها من لبن حسين
وعرفت اختي أنها اتناكت ف كسها
وأنها مفتوحة
ومراتي واختي الاتنين الشراميط بقو بيحبو يتناكو مع بعض وعرفو كل حاجة عن بعضهم
خبطت علي الشقة فتحت اختي علشان إبان حمش قولت ليها انتي ازاي ف الشقة لوحدك
وحسين فين
قالت ف الحمام بكسوف
قولت ليها انزلي تحت دلوقتي
ولما امو تيجي ابقي اطلعي
اختي ماشية والاندر بتاعها مش موجود مع حسين بيمسح زبرو من عسل كس مراتي ولبنة
اشوفكم مع الجزء الثامن الي فية فرح حسين والصباحية ف مركز ازبار الفلاحين كفر الدوار
الجزء الثامن
مراتي دودو واختي نونا اتفشخوو من العريس وعرفت أن اختي مفتوحة ومراتي اللبوة بتستعد للفرح كأنها العروسة واختي المفتوحة لبست فستان ميني جيب اسود واندر ابيض فتلة لو قعدت بتشوف نص كسها
ومراتي لبست فستان ميني احمر والاندر اسود علشان كسها الابيض يظهر اكتر خصوصا أن الاندر اسود شفاف فتلة
كنت حاجز عربية والسواق اسمو طارق
اختي ركبت جمب طارق ومراتي ركبت جمبي طارق مركز مع مراتي ف المرايا شاف الاندر طبعا وانا عامل مش واخد بالي وبص علي اختي وكل شوية يفتح الطبلوة الي قدام اختي علشان يلمح ويمقق عينو
لمحت زبرو سارح كبير وراسو كبيرة
طارق شاب 27 سنة وعندو عضلات وبيروح الجيم وهايج اوي
نزل اختي ومراتي ودخلوا القاعة اغلب الي قاعدين من الستات ادايقو من لبسهم بس الرجالة كانو مبسوطين وفرحانين اول مرة يشوفو لحم ابيض وسيقان حلوة متناسقة واجسام جميلة ولبس شراميط رايحين يتناكو مش رايحين فرح
طبعا ابتدي الرقص واختي ومراتي ميتوصوش نزلو يرقصون وسط البنات والشباب وابتديت اشوف التحرش والتلامس عيني عينك واسمع كلام من الي ف القاعه زي دة إخوة اللبوة وجوز الشرموطة حصلي هيجان طبعا
مفيش حد ف الفرح ملمسش مراتي ولا بعبص اختي وقفش ف بزازها الي بتترج
والعريس طبعا حسين الي ناكهم كان فرحان اوي
جت صورة الفرح واختي ومراتي اصرو أنهم يتصورة مع العريس لوحدة
طبعا الصورة هوا ف النص وحاطط ايدو من ورا مش باينة بس انا كنت شايف صوابع حسين وهي مغروزة ف خرم طيز اختي ومراتي والمصور صورهم علي كدة
نزلت مراتي الاول علي السلم وقابلت شاب علي السلم اسمر وطويل وشيك وفضلت تتكلم معاه واخدو ارقام بعض
ركبت اختي قدام مع طارق ومراتي صممت ناخدو تاكسي ونخرجو نتفسحو
اتأخرنا ورجعنا بعد 3 ساعات كانت اختي لسا مرجعش وكلمت طارق قولت لية فينك قالي داخل عليك يا باشا اهو معلش العربية عطلت مني
اختي نزلت مش قادرة تمشي ورجليها بتلمع وريحتها لبن من اولها ل آخرها
مراتي اتكلمت معاها وعرفت من مراتي القصة بتاعت نونا وطارق
بعد ما سيبناهم طارق كان مكلم ناس يوقفو العربية وينزلو يغمو نونا وينكوها طبعا طارق راح مكان مقطوع ناحية الزرع
وجم ناس خطفو نونا ودخلوا بيها الزرع كانو 3 وبعدين بقو أربعة لما غمو نونا طبعا الرابع كان طارق وابتدو ب خرم طيزها وكسها فشخوو نيك بدلو عليها وعلي خرمها ساعتين نيك لحد ما خرمها بقي مش راضي يقفل وكسها بقي ورام روحت شوفتها وهي نايمة بجد متوحشين طبعا مراتي حكتلي الي حصل معاها وطارق الي باعها لناس كانو ف الفرح
اختي كانت بتهذي طول الليل وباين من حجم كسها أن ازبارهم مش طبيعيه وبرضو راجعة من غير الاندر
كسها وارم اوي اوي واحمر ومعضوض وحلماتها معضوضة ورقبتها عليها علامات وطيازها متعورة ومتخربشة مراتي قالت نبلغ البوليس قولت لا بلاش
سالت مراتي مين الشاب الاسمر الي انتي كنتي بتكلمية دة
اتنهدت ورجعت لورا علي الكرسي وقالت دة صاحبي من الطفولة لحد الجامعه وسافر ولسا راجع
قولت ليها ممكن تحكيلي علية
قالت بس خايفة تزعل علشان فئة سر هاقولهولك لاول مرة
صاحبي دة اسمو شوقي وكان ساكن جارنا الشقة في وش الشقة من ابتدائي واحنا بنحب بعض لحد ما روحت ثانوي وجسمي بقي يظهر علية علامات البلوغ وبقيت البس ديق وشوقي كان كل يوم يلعب معايا وكنا بنروح النادي مع بعض حتي تمرين السباحة كنا مع بعض
امي اشترت مايوة ديق عليا ومن نوع رخيص كان قطعتين طبعا شفرات كسي كانو يهاتقطعو منو اتقطع من الجنب بسبب السباحة وروحت اغيرو ف الحمام المدرب لتحرش بيا شوقي وقفلو وضربة وروحنا البيت بس بدري قالي تعالي الشقة عندي لو دخلتي شقتك بدري امك هتسألك لية خلصتي بدري القصص دي
طبعا دخلت شقتو وحسيت بحبو ليا وشهامتو ورجولتو الي هي معندكش يا خول
طبعا قالي لو عايزة تخشي تستحمي اتفضلي جوا دخلت استحميت شوفت صرصار صوتت ف دخل بسرعة وانا عريانة شالني ودخل بيا اوضة نومو فضل حاضني لحد ما حسيت ب انتفاخ زبرو الكبير مسكتهولو وقولت لية اني بحبو طبعا قلع هدومو الا البوكسر ونزل فيا بوس
وتقفيش وانا شديت البوكسر زبرو خبط ف وشي نزل علي خرم طيزي يلحس فية ويدخل راس زبرو التخين براحة وانا اصوت
مرضاش يدخل
انا مسكت زبرو ودخلتو ف كسي وفتحت نفسي علي زبر شوقي علشان احس بزبرو
ونزل ددمم شرفي أما الدم الي انتا شوفتو ف ليلة الدخلة دة يا خول ددمم حطيتو ف كسي قبل ما تدخل عليا علشان اغفلك أما الي فتحني وناكني شوقي حبيبي
طبعا شوقي فضل ينيك فيا لحد ما جابهم برا كسي
وفضل يعشرني وينيكني لحد الجامعه علشان يسافر ويسيبني وانا رايحة بكرة لية البيت علشان يفشخني واوعدك محدش هايلحس لبنو يغير يا جوزي يا روحي
اختي سمعت كل الكلام دة وعاملة نفسها نايمة كس اختي بينزل لبن ومراتي قالت مش حابب تلحس كس اختك نونا
نزلت بلساني الحس لبن طارق السواق وأصحابو ال تلاتة
وانا منهار اختي اتناكت ومراتي ضحكت عليا وانا زبري علي آخرو عايز انزل لبني
مراتب ممكن تمصيلي زبري شوية وتدخلي صوابعك ف خرمي قالت موافقة بس بشرط تجيبهم علي كس اختك المفشوخ دة تبردو ليها
قولو ماشي نزلت تمص زبري وفعلا جيبت لبني بسرعة لبن كتير
وقومت نزلت عن كس اختي المنفوش والاحمر المعضوض علشان يهدي
لبن كتير اوي تحويشة شهر كامل
اشوفكم ف الجزء التاسع
المقدمة
البداية مش دلوقتي البداية من 20 سنة لما كان عندي 16 سنة كنت ف المدرسة مش عارف حاجة عن الجنس لحد ما عرفت شلة صبيان بيحكو عن البلوغ والجنس واللبن والبنات حبيت قصصهم اوي وبقي اقعد معاهم كل يوم لحد ما كنا بنلعب كورة وخلصنا وقعدنا نغير هدوما ونريح من التعب قعدنا بالبوكسرات واتكلمو عن الجنس لمحت واحد صاحبي اسمو ايمن كان بتاعو وهوا نايم كبير اصلا ابتدي يقف شوية حصلي إثارة مش عارف لية استغربت لية انا كنت بحب اتفرج علي وعلي زبرو كل شوية وكان نفسي امصو وعدي اليوم ومش قادر انسي ايمن ولا زبرو واتكرر الموضوع لحد ما فية واحد اسمو علاء اخد بالو اني ببص علي زبر ايمن حب يتقرب مني وقالي تعالي معايا نروح مشوار كان معاه عجلة بس قالي متركبش ورايا علشان الكرسي مكسور تعالي قدامي
حسيت بحكة والتانية ولما وصلنا قالي ثواني خليك هنا رايح اجيب حاجة من ورا بيتنا
وبعدين سمعت صوتو قالي تعالي يا توتو لقيتو قاعد علي الارض ومطلع بتاعو بجد كان ضخم اوي وراسو كبيرة زي عيش الغراب كدة قلبو كنت بسمعو صوتو وكنت بعيط علاء اكبر مني ب 5 سنين وكنت خايف
لقيتو قالي متعيطش تعالي اروحك وفعلا روحت بس المنظر كان رهيب اوي زبر كبير وراسو كبيرة ومرعبة
ومع الايام علاء ابتدي يسأل عليا ويقرب مني تاني
لحد ما فية يوم كان حر اوي جسمي كلو احمر من اليوم دة وخدودي ورجلي علاء قالي انا نفسي فيك ومش عايزك تزعل مني
قولت لية انا مجربتش حاجة زي دي
قالي متخفش انا هحاول معاك براحة وفعلا شدي براحة ودخلنا بيتهم بعد شوية وقالي مصو
نزلت علي ركبي علشان امصو بحد راسو كبيرة مش قادر ادخلوا كلها ف بوقي وملمسو ف لساني غريب وطعم المية الي بتنزل قبل اللبن غريبة
قالي اقلع هدومك كلها وابتدي يبوس فيا ويبعبصني ويمسك زبري شوية لحد ما قالي هادخلو ممكن
وابتدي يدخل واحدة واحد راسو كبيرة اوي
اول ما اتظفلطت جوا خرمي حسيت اني روحي طلعت من الوجع
وكنت بعيط
الصراحة علاء مرضاش يكمل
قالي يوم تاني
ومشيت وانا مش قادر اقعد ف المدرسة غيبت يومين
علاء نادي عليا بعد3 ايام وروحت معاه البيت وكانت احلي نيكة ف حياتي زبرو دخل جوايا وانا مستمتع وفضل ينيكنني وينزل لبنو السخن جوايا لحد ما في يوم قالي انو حكي ل ايمن عني وعن علاقتنا
زعقت فية وقلي بس يا متناك يا خول انا هانيكك انا وأيمن والا هافضحك
خوفت منو ومشيت زعلان اوي ومش عارف اعمل اية
لقيت ايمن دة كلمني وقالي انو عايزني ف الشقة ضروري بعد المدرسة
وروحت علشان كنت خايف لقيت علاء هناك وأيمن وواحد صاحبهم اسمو رامي
فضلو ينيكو فيا كل واحد لوحدة شوية وكلهم مع بعض لحد ما ريحة لبنهم بقت ماليا جسمي وهدومي
وكل ما واحد يخلص يمسح زبرو في البكسر بتاعي وخرمي بقي احمر ومفتوح يدخل صباعين عادي من غير تعب
بعدها قولت مش هاعمل كدة تاني مع حد
عدت 5 سنين وكنا مشينا من المكان دة وروحنا مكان تاني بعيد قابلت رامي بالصدفة ف ماركت قالي فينك وكبرت اهو ونفسي انيكك اخد رقمي وجالي البيت وناكني فشخني اليوم دة ولكن برضو مكنتش مبسوط
بعد فترة اتجوزت وبقي عندي 25سنة ومراتي جسمها فتاك كيرفي وبيضا وبزازها كبيرة انا متجوزها علشان هيجتني بجسمها وكلامها ف الخطوبة
اتجوزنا وبعد سنة مبقتش احس اني مبسوط
لحد ما كنا علي البحر في الصيف ومراتي نزلت المية لابسة استرتش من غير اندر وكسها لازق وباين زنبورها حتي والمنظر هيجني اوي لدرجة أن الناس كلها اخدت بالها من كسها
وحلماتها
بس ومن هنا تبتدي الحكاية
حكاية اكبر ديوث في الإسكندرية
لو حابين اكمل ياريت تعلقو علي الموضوع وتقولو عجبكم ولا لا
الجزء الاول الشاطئ
مصيف بقي والدنيا هايصة في العصافرة ناس من كل مكان بتهجم علي البحر وروحنا تاني يوم انا ومراتي وكلمتها بليل قولت ليها انتي مش لابسة اندر لية تحت الاسترتش علشان بيبقي لازق فيكي وكدة قالت إنها حابة كدة وعايزة المية تلمس كسها وان كل شوية الفيزون يتزحلق هي تشيدو لفوق بتحس بمتعة وكمان حابه اني لافتة نظر الرجالة الي في الشاطئ
زبري وقف اول ما سمعت كلمها وحسيت أنها عايزة تتعاكس من اي حد أو حد يتحرش بيها بس احساس حلو ولذيذ أن مراتي حد يبعبصها أو زبرو يبقي واقف عليها
روحنا ولبس فيزون ازرق شفاف وكنا قبل ما الشمس تروح فية راجل كان متجوز وقاعد جمبي مركز اوي وانا علي قدي ف العوم حبي ييجي ناحيتي ويحكي في المية اتعرفنا ببعض وعنية منزلتش من علي بزاز مراتي الي باينة ف البرا الخفيفة ولا عن حلمتها الي واقفة ولما خرجنا برة خرج معانا بس انا خرجت قبلهم بدقيقة لاحظت زبر الراجل واقف علي آخرو وعروق زبرو باينة تحت المايوة بتاعو وكمان مراتي شافت زبرو اتخضت وبقت بتبص كتير
الليل ليلة واحنا قاعدين نحكي وقالي لازم نتقابلو تاني
قولت لية خد رقمي وكلمني ف اي وقت
طلع شغال في المينا ومسئول كبير هناك بالمناسبة
راجل بحق وحقيقي زبرو كبير ومرتاح ماديا
عزمني انا ومراتي في حفلة خاصة
مراتي لبست فستان اسود ومن غير اندر
لما قولت ليها لية دة قصير ولو قعدي هايبان كسك قالت لا انا الاندر بيداقني تحت الفستان وبيبقي باين
ومش عايزه اروح خالص لو صممت
قولت ليها خلاص يالا بينا
مراتي في دماغها حاجة أنا متأكد انها عايزة تتناك منو بس مش عارف امتي وازاي
روحنا الحفلة ملقناش ناس كتير وقعدنا ف حتة لوحدنا وصل الراجل دة وقعد معانا ومركز مع مراتي قالت لية هوا فية حمام هنا
قالها فية بس الاحسن تطلعي فوق
فوق حمام كبير وهترتاحي
فعلا طلعت وطلع معاها
وانا قاعد تحت مش مركز
بس اتاخرو
روحت اشوف هما فين لقيت المنظر الي كنت مستنية
الراجل دة ماسك مراتي وبياكل كسها اكل بالسانو وهي اهات خفيفة
ورافعا رجلها لفوق وبترتعش
وبتتحايل علية يدخل زبرو
فعلا قلع البنطلون ودخلو فيها زي الصاروخ وهي صرخت واتنترت بعيد من قدامو وبتقولو دخلتو مرة واحدة فشختني ودخلو تاني براحة وابتدي ينيك فيها عشر دقايق
خلاص مراتي دلوقتي ف حضن راجل غريب وزيرو في كسها مفشوخ وبينزل عسل من كل حتة وبضانو بتخبط في خرمها وشعرتو بتخبط في زنبورها الهائج
قال ليها انزلهم جوا ولا لا
قالت نزلهم علشان المعرص يلحس كسي لما اروح
وفعلا نزل لبنو في كسها ورجليها بقت بتلمع وريحتها كلها لبن
نزلت بسرعه
وهي نزل قالت يلا بينا أنا عايزة اروح تعبانة
روحنا واول ما دخلت قالت تعالا عايزاك
دخلنا اوضة النوم
ورفعت رجلها وقالت تعالي الحس كسي
طبعا انا نزلت وقالت تعرف ريحة كسي لبن لية
قالت علشان فية راجل غيرك ناكني انهاردة راجل بحق وحقيقي مش زيك يا خول
قولت ليها ااية الي انتي بتقولية دة
قالت لا انتا خول ومتناك وانا عارفة كويس انتا اية
علاء وأيمن ورامي كانو بيفرشوني زمان في المدرسة وحكو عنك وعن الي كانو بيعملوة فيك يا خول
ومن هنا ورايح اي حد اشاورلك علية تجيبو ينيكنني خلاص
طبعا انا اتصدمت ازاي دة
وفي نفس الوقت حسيت ب احساس غريب واني مبسوط واني جبتهم علي أيدي وانا فرحان وهايج علي كسها الغرقان لبن
بعد اسبوع روحنا البحر وشافت علاء صاحبي بالصدفة
وسلم عليا وعليها
علاء ابو زبر راسو كبيرة الي فشخني اول مرة ازاي أنساه
وكمان علي البحر انا خوفت
مع الجزء التاني اتمني اكون بعرف احكي وشكرا ليكم
لو سمحتم رسائل كتير بتوصل
قريب انا هانزل صورة مراتي في القصة مع كود المنتدي ومش عايز ازعاج علي الخاص ولينا مع الجزء التاني بقية
الجزء الثاني
روحنا البحر وكان الموج عالي ومراتي مصممة تنزل وعلاء فضل قاعد جنبي ومراتي بتبص وعارفة كل حاجة وانا هايج علي الاخر علاء قالي اية رايك انزل مع مراتك البحر وكأني اخوها محدش عارف حاجة قلع هدومو قدامنا ونزل البنطلون كان زبرو باين وراسو واضحة ومراتي بتعض علي شفايفها من الهيجان قالت أنا رايحة الحمام اغير هدومي ولبست اجمد فيزون ابيض ممكن تشوفو ومن غير اندر مبين تفاصيل كتير في كسها تقريبا ظاهر كلو ولسا منزلتش المية طيب لما تخرج هاتبقي عاملة ازاي
وفعلا جت وعلاء ابتدي زبرو يقف وعايز يجري في المية علشان ميتفضحش ويداري الهيجان وراس زبرو الجامدة
انا طبعا لابس ميوة بس ديق عليا شوية وداخل بين طيازي ومع هيجان زبري بقيت بحس بمتعه خصوصا لما نزلو البحر
روحت قربت منهم في البحر ونزلت تحت المية بالنضارة لقيتو مطلع زبرو وراشقو في طيزها من ورا
وبعد شوية نزلت ليقتو قاطع البنطلون الفيزون من ورا وبيحاول يدخل بتاعو ولكن مع الموج بتاعو مش راضي يدخل
مراتي شافتني قالت تعالي هنا وشاورت بصباعها وقالت امسح زبر علاء العنتيل دخلو في خرم طيزي يا متناك
الكلمة صدمتني ولكن هيجتني
وفعلا قربت ومسكت زبر علاء ودخلتو في خرمها وكسها لحد ما نزلهم وطلع لبنو علي وش المية
خرجو وسابوني ومراتي خرجت والاسترتش مفتوح من ورا لحد ما عامل الإنقاذ كان واخد بالو شاب اسمر وطويل وهايج علي مراتي
بسرعه مراتي لفت فوطة علي جسمها وراحت تغسل ومشينا قبل ما يجي عامل الإنقاذ
وروحنا وعلاء قالنا انو هاييجي بيتنا ضرروي قريب
ارتحت من مشوار البحر وطلبت اكل من برة من مطعم مشهور ودخلت استحمي وسيبتها في الصالة مستنية الاوردر
خبط الباب فتحت بالفيزون الابيض المقطوع من ورا
الدليفري اتمسمر مكانو ومرضيش يدخل لحد ما قالت لية تعالي علشان خاطري تحاول تولع فرن البوتوجاز
دخل فعلا ومراتي رآه علي المطبخ بتحاول تهيجو وفعلا هاج عليها وهجم وكلن غشيم عايز يرزع بس مراتي بتقولوا براحة النيك مش كدة
وهوا تحس انو في سبق
الي هون علي مراتي لبنو كان مولع نار وهوا نازل حريقة في كسها وعلي رجلها
خلصنا نيك في البحر والشقة الصراحة زهقت وقولت ليها ياريت نهدي شوية علشان كدة غلط
قالت يعني عايز اية يا متناك
قولت ليها عايز اتمشي علي البحر شوية بس بلاش لبس مستفز
وعلي العكس تماما لبست زي المتناكة ومشيت معايا وانا من اول الكورنيش بيسمع كلام زي
كسك باين يا شرموطة
المعرص ماشي وفرحان بكسك
فلقة طيزك بالعه الفيزون يا متناكة
بزازك بتلعب لوحدها يا متناكة
اخر واحد دة هيجين علي الاخر فضل ماشي ورانا لحد نفق وراح مبعبصني في طيزي جامد وقالي نفسي اركب مراتك يا متناك
استنوني في الجزء الثالث
الجزء الثالث
هي مشكلة انك تكون متجوز واحدة جسمها جامد وكيرفي وبيضا وبزازها كبيرة وبتبقي ماشية في الشارع كلو بيبقي هايج عليها وكلو بيرمي كلام زي يا شرموطة يا لبوة يا متناكة انيكك كسك حلو طيازك كبيرة وناس تعدي تشوفها ازبارها تقف بسبب لبس العبايات الخفيفة والبنطلونات الي بتبقي مبينة كسها
حتي البياعين في السوق والماركت بيحكو فيها ونفسهم ينكوها بسبب الأحياء الشعبية بتحب الناس تبان مثالية ومحدش عايز يبقي جرئ ومتحرر مع ان ناس كتير عايزين يبقي متحررين زيي
اخر مرة كنت ماشي بنفق وحد بعبصني بسبب لبسها والموضوع بقي محرج اه نفسي حد يفشخها بس مش بالطريقة التهريج دة عايز ابقي منظم وفي نفس الوقت اتمتع
والي بعبصني دة صحي جوأيا الخول القديم ولمس خرمي وطلعني قدام مراتي المعرص الي بتحبو اي ست المتناك الي هيشارك اي شرموطة في زبر العنتيل بتاعها
بعد ما رجعنا اتكلمت معاها بصراحة وقلت ليا يا دودو حبيبتي اية رايك تتناكي من حد تختارية انتي بعناية ونفسك فية
وافقت علي طول بس اشترطت اني اتناك معاها علشان تكسر عيني ومقدرش اتكلم تاني
وافقت طبعا أنا كدة كدة معرص وبحب مراتي وهي بتتناك وانا خول من زمان
كلمتني علي سواق تاكسي بيعاكسها ديما وهي واقفة في الشارع وعايز ينيكها ونفسها تتناك منو لأن في مرة طلع
زبرو ليها وعجبها ولكن هي خايفة تروح مكان انا مش معاها فية خصوصا دة سواق وبتعتبرو عربجي وممكن يعورها أو يصورها غصب عنها بس نفسها فية
راقبتو وشاورت لية وركبت معاه فعلا بتاعو كبير وباين من البنطلون وهوا اخد بالو من نظرتي ل زبرو كل شوية
بس متكلمش
اتفقت معاه اني كل اسبوع هاييجي ياخدني يوديني مشوار اشتري شوية حجات
علاقتنا تطورت بسرعه خلال شهر واتأكدت انو كويس ومش بيتكلم كتير وكتوم
استريت حجات كتير وقولت لية لازم توصلني للشقة معترضتش ونزل وطلعنا العمارة وهوا معايا وخبطت وقولت لية لازم تقعد تشرب حاجة اعترض شوية
قولت لازم وافق بصعوبة
دخلت ل مراتي بعد ما قعد في الصالون قولت ليها هاتي حاجة نشربها
ولبست طبعا وتشيكت
ولبست استرتش ابيض من غير اندر وقميص خفيفة شوية مبين حلمة بزازها
ودخلت علينا واحنا قاعدين في الصالة ابتدي يحصلو زهول وارتباك واحمر وشو وابتدي زبرو يقوم ويقف من الهيجان
قولت ليها انتي تعرفية
قالت ايوا يشوفو ديما معدي
وهو قال بس مش بترضي تركب معايا يا باشا
قولت لا لازم تركيب معاه دة راجل كويس واسعارو حلوة مش طماع
قولت ليها ثواني هاخش الحمام واعتبر البيت بيتك
قالي تمام
ودخلت الحمام
بس ابتديت ابص من فتحت الباب وسامع وشايف كل حاجة
ابتدي يتكلم معاها ويشكرها أنها متكلمتش علي الي عملو
وان السبب ف ده جسمها وانو بيهيج عليها
قالت دودو انتا اسمك اية قال ليها اسمو مجدي
قالت شوف يا مجدي انا بصراحة زبرك عجبني ونفسي تنيكني انا وجوزي بس كنت قلقانة منك وخايفة
مجدي حصلو زهول ووشو كان هايولع من الاحمرار ضربات قلبو بقيت سامعها
وزبرو بقي علي آخرو
قالها فعلا جوزك حسيتو خول وبيتناك
قالت ثواني اناديلك علي اللبوة جوزي
قالت تعالي يا توتو
وصلت وكنت واقف قدامهم زي المعرص تاية موافق علي اي طلب يطلبوة مني
ابتدي مجدي يقلعني هدومي
وقلع هوا هدومو وشوفت بتاعو فعلا زبر راجل بصحيح
فعلا زبر واحد يفشخ اي حد
واقف زي العمود طولو 27 سم
قالي مصهولي يا خول
نزلت أمص وابتدي يفعص في مراتي
ويقطع في شفايفها ويدخل لسانو جوا بقها ويزق زبرو في زوري لحد ما ابدأ اتخنق ويطلعو تاني
وابتدي يخرج بزها ويفعص ويمص حلماتها وشد وقالها لفي واديني طيزك من ورا
رفت راح قاطع الفيزون الخفيف ظهر كسها وهي موطية وانا لسا بمص ف زبرو
قال يلا يا معرص دخل زبري في كس مراتك
طبعا كسها مليان سوايل مديت ايدي ومسكت زبرو وراس زبرو ابتدت تكبر شوية وتتنفخ واول ما قرب من كسها راح مدخلو مرة واحدة صرخت فيها صرخة سمعت العمارة كلها وفضل مدخلو للآخر مرضاش يطلعو غير بعد دقيقة واحدة واحد وزبرو خارج جاب معاه سوائل بالهبل علشان مراتي جابتهم من اول ما دخلو
وابتدي ينيك ويهبط فيها وهي في عالم تاني وكل ما يطلع من كسها يقولي دخلي زبري في كسها يا خول يا معرص
لحد ما غير الوضع وبقي نايم علي بطنها ورافع رجلها
مش شايف غير بضانو وهي بتخبط ف كسها وشوتو قالت لية نيج توتو شوية
طلع زبرو قالي تعالي يا خول
نيمني علي بطني وراح تافف علي خرمي وضربني علي طيازي وابتدي يدخل راس زبرو براحة شوية. شوية لحد ما اتزفلط ف طيزي بس مش قادر علي زبرو تخين وطويل ابتديت اقمط علية بخرمي علشان ينزلهم بسرعه وفعلا نزلهم جوا طيزي وهوا بيلحس كس مراتي
نزل لبن كتير بعد ما زبرو خرج من خرمي بسبب أن خرمي مش قادر يقفل وقام اخد دش ومراتي وصلتو لحد الباب بعد ما بعبصني وبعبص مراتي بطريقة دخل صباعو جوانا وقالنا ليكم لقاء معايا انا وواحد صاحبي يا اوساخ يا متناكين
حصل الي كنت خايف منو طلع عربجي وهايعمل فينا حجات وقت ما هوا عايز
الي اللقاء في الجزء الرابع
الجزء الرابع
مشي مجدي وساب لبنو بينزل من خرمي وكس مراتي مفشوخ من زبرو والاسئلة ابتدت تدور في دماغنا هايعمل اية معانا فضلت شهر م اخرجش من البيت خايف يشوفني خلاص سواق التاكسي بقي كاسر عيني ومش عارف أخرج في اي مكان ليشوفني ويعمل معايا اي حاجة وحشة
مراتي طمنتني وقالت متبقاش خول ومتناك في كل حاجة تعالي نخرجو نتمشو شوية
خرجنا وكانت لابسة فستان لحد بعد الركبة ب شوية وفتحت صدرها باينة بس مش كبيرة فستان عادي بس لو قعدت تقدر تشوف البانتي بتاعها بوضوح ونشوف شفايف كسها الي بارزة خصوصا اني البانتي من النوع الميني الصغير الي مش بيغطي كسها بالكامل
مشينا علي البحر وصممت ندخلو كافية صاحب الكافية جة بنفسو يشوف طلباتنا وكل الي شغالين لفت نظرهم الشرموطة الي معايا طلبنا المشاريب وقعدت افكر في مجدي تاني وزبرو الكبير الي ناكني وفشخني وناك مراتي قدام عيني وانا بمص لية زبرو الجاحد وانا علي اخري ومراتي كل شوية تقولي نفسي في مجدي كسي متنكش بقالو شهر وانتا زي الخول في البيت تاكل وتنام وزبرك صغير مش بيكيفني
قولت ليها تعالي نروح قالت طيب ثواني ادخل الحمام
دخلت الحمام ودخل وراها صاحب الكافية بس قولت انو داخل المبولة الي قدام الحمام وفعلا روحت شوفت مراتي دخلت الحمام وهوا واقف علي المبولة مطلع بتاعو شكلو كبير ولونو قمحاوي وراسو حمرا زي الجمر وكبيرة شوية زي الطربوش
راجل عندو 40 سنة وزبرو حلو كدة طويل شوية وتخين اوي فعلا انا لقيت الزبر الي مراتي بتحبو تخين وراسو كبيرة يدخل كسها ويكيفها
بس ازاي اجيبو
اتكلمت معاه علي شاطئ علي البحر يكون كويس قالي أنه رايح بكرة شاطئ حلو ورملتو حلوة وفية مصدات للمية وصخور وهادي
قولت تمام انا ومراتي رايحين الساعه 4 قالي تمام
روحت الشاطئ وكان عائلات وليقتو فعلا هناك مستني لابس مايو ديق وزبرو باين كبير وهوا نايم ولو زبرو وقف هايفلت من المايو
مراتي لابسة فيزون اصفر مكبر كسها وطيازها وصدرها نصو برة وبيتهز واحنا ماشيين في الرمل
قعدنا علي الكراسي وقعد معانا الرجل الأربعينيي ابو زبر كبير وراسو زي الفراوله احمر اوي
قولت لية يلا بينا أنا هانزل قالي تمام معايا نضارة علشان انزل تحت المية احب اشوف ازبار الناس من تحت
دخلنا شوية ومراتي جمبي وهوا كل شوية يتكلم معايا بس بييجي يعوم ناحية مراتي وعامل نفسو أن الموج هوا الي بيقربو منها
خبطها كذا مرة وهي لبوة بتعض علي شفايفها
لبست النضارة ونزل لقيت زبرو واقف زي العمود تحت وراس زبرو بتدور علي كس مراتي علشان تفشخو وكل شوية تلمس جسمها بجد زبرو واقف جامد اوي اوي
عروق زبرو شكلها يجنن
طبعت تاني ليقتو حاضن مراتي بحجت انو بيحميها وقالي معلش علشان الموج وكدة قولت تمام
بقيت ف حيرة تاني ازاي هاخلية يجي عندنا الشقة ويفشخنا
قولت ل مراتي يلا بينا نخرج قالت سيبني شوية وهوا قال أخرج انتا من المية ومتقلقش هي معايا
خرجت وانا هايج من منظر مراتي في حضن راجل تاني بتاعو غارز في شفايف كسها
وهي هايجة الشرموطة
حركتهم في المية بقت غريبة وخصوصا الدنيا ابتدت تغيب وخرجوا لقيت مراتي خارجة وكسها باين من الهدوم وصدرها بيلمع من الشمس ومعضوضة في رقبتها وصدرها وريحتها لبن خارج من جوا الهدوم
اتاريها نزلت الهدوم وخلتو ينيكها في المية ونزل لبنو في كسها ولبست الهدوم علي اللبن وكسها نزل في ريحتها من لبنو
خرج بعدها زبرو قايم نص قومو وملفوف في المايو ومبسوط وقالي لازم اعزمك انتا والمدام عندي في البيت
ضروري تيجو
بعد ما مشينا مراتي حكتلي اني بعد ما خرجت هجم عليها وركب زبرو في كسها بالعافية وفضل ينيك فيها ويعض لحد ما جابهم بتقولي كان حيوان اوي وعنيف وكسر جسمي جوا وفعص في بزازي وجابهم جوا كسي
وبعد مع جابهم راح رازعني زبر في خرم طيزي عورني
مش قادرة اقعد علي اي كرسي
بس عجبها وكانت مبسوطة أنها ارتاحت بعد شهر من قلة النيك
واحنا راجعين قابلنا مجدي بالصدفة نزل من التاكسي قالي زي ما سيبتكم كانك لسا متناكة وجوزك الخول معاكي
انا جايب واحد صاحبي بكرة معايا الاقيكم جاهزين وطلب مني البس هدوم مراتي بالكامل واني اجهز جسمي ل بكرة
مراتي اتخضت وانا خوفت من زبر مجدي الي مش بيرحم حد ومين صاحبة دة مش عارف
الي اللقاء في الجزء الخامس
الجزء الخامس
مجدي سواق التاكسي المجنون جاب واحد تاني معاه بيحب ينيك السوالب بس
انا قلبي بقي يدق جامد ومراتي فرحانة أنها هاتتركب من مجدي تاني
صاحبو اسبوع جرجس
مجدي وجرجس هاينكونا انهاردة ويوسعو كس مراتي وخرمي
اجمل حاجة انك تمص زبرين واحد ليك والتاني لمراتك
وتشوفها مبسوطة وهي بندق وبتتفشخ وكسها مفتوح
وصل مجدي وجرجس
ودخلوا الشقة مراتي واقفة ورايا ب استرتش وبادي مبين حلماتها
وانا واقف لابس قميص نوم وحالق شعر جسمي
وجاهز زي المتناكة
اخدني جرجس ومسكني من راسي وقالي انزل مص زبري يا معرص
نزلت وفتحت السوستة لية وخرجت زبرو
كان كبير اوي وراسو ضخمة
دودو مراتي قالت ليا يا بختك يا توتو راسو هاتدخل خرمك وتتفشخ
راسو زي عيش الغراب كبيرة وضخمة بوقي بتدخل فية بالعافية
نزل قلعني وضربني علي طيزي وابتدي يتف علي خرمي ويدخل راسو براحة
ومجدي نازل ف مراتي نيك مش راحمها وعمال يفشخ فيها وطلع زبرو وقالي مص علشان ةدخلو ف خرمها
مصيتو طبعا
وجرجس بيضحك ومجدي مبتسم وانا مش واخد بالي جرجس رزعني زبر دخلو كلو جوا وانا بصوت زي اللبوة ومراتي بتضحك وبتقول مش قادر تستحمل يا متناك
جرجس قالي كفاية عليك كدة ورماني
وراح هوا ومجدي علي مراتي وابتدو ينيكو كسها وخرمها مع بعض وانا واقف اي زبر يخرج امصو وادخلو تاني
وجرجس قطع كسها وخرمها ومجدي قطع شفايفها وحلماتها
وهي اه من احساسها ف عالم تاني كسها بيجيب علي طول وقالو اقفو علي ركبكم انتو الاتنين وجابو لبنهم علي وشنا واحنا بنلحس زبر كل واحد فيها
نزلو من العمارة
وانا ومراتي دخلنا الحمام وغسلنا كمية اللبن الي نزلت منهم وخرمي بيحرقني من رأس زبر جرجس
ومجدي عضاتو علي بزاز مراتي سايبة علامة وشفايفها ورمت من كتر العض
ونمنا وصحينا تاني يوم نفسنا نروح العجمي ف البحر هناك
ومراتي نفسها تنزل البحر تاني
روحنا فعلا العجمي لبست مراتي الاسترتش الازرق من غير اندر ومن غير برا وحلماتها وكسها باينين
وكل الشاطئ هيجان عليها حتي الي بينقذ الناس وعمال الشاطئ هايموتو وينكوها
قولت ليها ف المية اعملي نفسك بتغرقي
وفعلا نزل الإنقاذ شالها دخلها الغرفة وعملها تنفس بشفايفو وابتدت تفوق
وزبر المنقذ علي آخرو قالي سيبها ترتاح شوية علشان عندها شد ف جسمها
سيبتها للمنقذ وروحت برة
راح جاب زيت وقالها هاعملك مساج علشان الشد يروح
قالت ماشي ابتدي يقلعها الاسترتش وقالها اسف افتكرتك لابسة اندر
قالت مش بحبو عملها مساج وابتدي يدخل صوابعو ف خرمها وكسها عرف انها اتناكت امبارح من زبر عنتيل وهوا نفسو يجرب ولحظات وببص لقيتو مركب زبرو جوا كسها وبينكها وبسرعه زي نيك الكللابب وعمال يرزع وجسمها بيترج وبزازها من كتر الرج طلعت من البادي وظهرت عضات مجدي قدامو هاج اكتر وجاب لبنو ف كسها وليست الاسترتش وقالت اية الي انتا عملتو دة قالها يلا يا لبوة انتي شرموطة انتي وجوزك المعرض يعني جاية بعد ما نكتك تقولي مش عارف اية متجيش هنا يا متناكة تاني لو شوفتك هانيكك ف البحر
لبس المايووه وزبرو واقف نص وقفه وشكلة حلو وبيلمع من عسل كس مراتي خرجت من جوا تعبانة وقالت يلا نروح جبت توكتوك وروحنا وسواق التوكتوك كل شوية يبص علي كسها الي باين من الاسترتش وشفراتو مفتوحة ومصمم يوصلنا لحد باب الشقة فعلا طلع معانا وقالي دي نمرتي ف اي وقت كلمني اجيلك يا باشا
اشوفكم ف الجزء السادس
الجزء السادس
بعد ما فشخها عامل الإنقاذ ومشينا ووصلنا بتاع التوكتوك
ارتحنا يوم ولقينا الباب بيخبط فتحت لقيت بتاعت التوكتوك جاي واسمو زيزو
لابس ترنج ابيض وبتاعو جايبو علي جنب وكبير اوي وطويل اوي وراسو رفيعة زي الصاروخ
قولت لية خير يا زيزو قالي اصلي لقيتك مرنتش يا باشا قولت يمكن نسيتني
طبعا هوا جاي علشان ينيك مراتي بس بالطريقة
قولت لية اتفضل تعالي ادخل الشقة
مراتي نايمة ف الاوضة لابسة اندر فتلة وبرا والباب موارب
قولت لزيزو الشقة محتاجة شوية توضويب ونضافة اية رايك تساعدني
قالي يا باشا تحت امرك بس انا لابس ابيض ف بعد اذنك ممكن اشتغل بالبوكسر والفانلة الحملات
طبعا وافقت بسرعه وقولت تمام سيب هدومك جوا الحمام وفعلا خرج وكان لابس بكسر من النوع الرخيص الي هوا بلاستر وخفيفة وكل ما يشيل حاجة راس زبرو تنزل واشوفها وهوا متابع معايا بس مش عايز يقول وشكلة اول مرة ف كل حاجة
طبعا ظبطنا الشقة وغسل المطبخ واتبل مية ودة الي خلي زبرو يظهر كلو كانو مش لابس بوكسر اصلا
قولت لية تعبتك معايا وهوا صمم يجر التلاجة علشان تعمل صوت. تصحي دودو وفعلا صحيت وانا قولت ادخل الحمام واعمل نفسي مش واخد بالي
طبعا خرجت لقت واخد لابس حملات وبوكسر مبلول وزبرو مطبوع وعيل رفيع وعرقان قالت انتا مين وجريت لبست قميص نوم احمر شفاف قالها انا زيزو سواق التوكتوك يا هانم
قالت اه افتكرتك خبطت علي الحمام عرفت اني جوا اتعمدت اتأخر علشان يتكلمو مع بعض ودودو عينيها علي زبرو وبتقولو انتا قالع كدة لية قالها ممكن اقعد علي الكنبة واحكيلك وهي قعدت كمان وكسها ظاهر قدامو شفراتو ابتدي تطلع من جنب الاندر
قالها وهوا عرقان اكتر علي مساعدتو ليا وانو بيحب يشتغل ونشيط
خرجت انا لقيت زبرو راسو طالعة من جمب البوكسر بتدور علي كس مراتي علشان تفشخو
قطعت كلامهم ودودو دخلت الحمام تاخد شاور ونادت عليا بعد ما استحمت قالت الدوش باظ والمية انقطعت وجسمها مليان صابون ف البانيو
قولت ليها طيب اجيب سباك منين دلوقتي قالي باشا انا موجود تحت امرك إصلح السباكة وأسلك اي حاجة مسدودة وضحك ضحكة فيها انتصار
دخل الحمام مع مراتي وانا واقف قالها معلش هتنزل البانيو اشوف العطلة منين
نزل فعلا وابتدي يحسس وقالها حضرتك قاعدة علي سدة البانيو ممكن أمد ايدي واشوفها قالت مد ايدك براحتك وهي حضنا بزازها وكسها فوق السدادة علي طول اول ما نزل ايدو لمس كسها وهي عضت شفايفها وبصلي وقالي بعيون مفنجلة نفسي ادخلو يا باشا ابوس ايدك وايد المدام انا عمري ما دخلتو ف حد واتهريت اشتغلات من النت والكدب مالي البلد
مراتي مسكت زبرو وقالت يعني انتا لسا منكتش حد خالص قال لا
قالت هانشوف تعالي برة الحمام
نشفت نفسها وقلع هدومو كلها وفعلا زبرو طلع شديد منتصب انتصاب غير طبيعي وعلية هيجان كشخص
فضل يبوس وبعض ف شفايفها وحلماتها كأنو لقي كنز وانا واقف معاهم وقالي اول مرة تنيك حد واول مرة تكون قدام جوزها قولت لية انتا نتمتع قالي يلهوي دة انا علي أخري
نزلت مصيت زبرو وهوا علية اهات هيجت مراتي ودخلت زبرو جوا كسها علي طول وهوا بينقط مية وسوائل لزجة
ابتدي ينيك في كسها ويوسع كسها الشرقان وبدأ يهبد ويرزع فيها ربع ساعه لحد ما هي فرهدت منو
قالت لية غير الوضع قلبها دوجي ودخلوا ف كسها قالت لية يا خرابي زبرك بيخبط ف الرحم بهدلني
وهوا يرزع واحلي اهات من مراتي اللبوة قالها ممكن تمصي زبري اصلي من كتر فرحتي نسيت طعم المص
نزلت تمص زبرو وابتدي يمسك دماغها ويدخلو ف زورها للاخر زبرو رفيع بس طويل اوي لدرجة أن زورها تعبها
قالت ممكن تنيك توتو جوزي شوية
قالي انا انيك اي حد
فعلا لقاني نزلت قدام زبرو ودخلوا بسهولة بس برضو طويل وبيجيب اخر طيزي وتعبني
راح نزل علي خرم مراتي وناكو وناكني ويخرج من خرمي لخرمها
قالها انا عايز انزل لبني اجيب ف مين
قالت نزل ف كسي انا الاول
فعلا نقل زبرو علي كسها وابدتي يرزع ترويع جامد لدرجة الصوت كان عالي اوي وجابهم ف كسها من كتير اللبن الي نزل كان بيقع وزبرو لسا جوا وسحب زبرو ودودو قالت اول مرة ينزل فيا لبن سخن كدة وكتير اوي غرقني زبرك يا زيزو
سحبو وكسها ابتدي ينزل لبنو وهي مستمتعة وانا مبسوط وزيزو كان فرحان اوي انو خلاص ناك اخيرا
زيزو قبل ما ينزل قالي انا مش هاجي غير لما ترن عليا يا باشا
انتو ناس زوق معايا لو سمحتم أقبلوا الهدية الي هابعتها
وفعلا بعد ساعتين لقيتو بعت اتنين كيلو كباب وكفتة وحاجة ساقعه
ومراتي اكلت وقالت بجد زيزو دة عنتيل العجمي زبرو مش هنساه ابدا
هاشوفكم ف الجزء السابع
الجزء السابع
فضلنا يومين ف العجمي كانو حلوين اوي اتمتعنا بزبر المنقذ والاحلي زبر زيزو الطويل الجميل وعرفنا أن العجمي فيها عنتيل وفيها ناس ازبارها تفشخ اي كس
ورجعنا البيت و اتعزمنا في فرح في كفر الدوار تبع العيلة جوز اختي الكبيرة إخوة هايتجوز واخدت مراتي واختي نونا هي 20 سنة وجسمها حلو وصدرها صغير ولكن طيازها كبيرة بتتهزة وهي ماشية ودينا هايجة من زمان وهي عندها 14 سنة اتمسكت علي سلم العمارة مع بن البواب وهي بتمص زبرو ومعروفة في المنطقة انها بتحب المص وبتحب تدخلوا ف خرم طيزها نونا خرمها ابيض وكسها شفراتو كبيرة حتي لما بتلبس استرتش بيظهرو اوي
روحنا كفر الدوار بليل ونمنا وصحينا علي اصوات زغلريط ودوشة طبعا اختي نايمة بالاندر ف اوضة لوحدها ومراتي نايمة جمبي بقميص نوم من غير اندر
طلعو يبصو من البلكونه ولبسو العبايات الي مفتوحة من قدام بتيفرجو علي عفش العروسة والناس الي بتشيل العفش وطبعا لازم يروحو يرتبو الجهاز الفرح بعد 3 ايام
الناس الي طالع والي نازل عمالين يبصو علي مراتي واختي وهما بيشيلو وكانو هايجين علي الاخر
اخو جوز اختي الكبيرة العريس اسمو حسين طبعا دخل يسلم علينا ولابس ترنج وزبرو مكبب قدامو كانو صخرة كبيرة ملفوفة أو ثعبان ملفوف مستني يتزحلق في اي كس مراتي حضتنو واستغرب واختي سلمت علية وطبعا فضل يبص علي فتحات العبايات بخباثة لمح بزاز مراتي واندر اختي بقي هايج علي الاخر
قال ياريت تساعدو امي في ترتيب ال جي اهو قولت لية طبعا احنا اهل
اتغدينا ومراتي طلعت واختي يظبطو الجهاز وانا كنت تحت بدور علي حسين لقيتو فوق معاهم بيشيل الحجات التقيلة يرفعها لفوق طبعا مراتي لبست عباية بيتي شفافة ومن غير برا وطلعت فوق واي ضوء ليبين الاندر الاحمر الي لبستو تحت العباية البيضا
حسين مصدق قالها ممكن تدخلي تظبطي اوضة النوم وامو ست كبيرة تعبت ونزل تحت واختي ف الصالة بتظبط النيش
حسين هاج علي مراتي وفضل يكلمها علي أن جسمها حلو وانو نفسو يتجوز واحدة زيها وهي مبسوطة وعرقانة وحسين عرقان سخنو علي بعض وانفرد زبرو في البنطلون وبقي باين
قالت لية اية دة يا حسين زبرك قائم لية قالها انتي هيجتيني اوي يا دودو مش قادر مراتي اللبوة بتحب الزبر الكبير الي يملأ كسها حضنها وباسها وقطع شفايفها وانا وواقف ف المنور والشباك موارب بس شايفهم
واختي مشغولة بالنيش برة
براحة نزل البنطلون ونزلت تمص زبرو
كبير اوي يا دة يا حسين قالها ولسا لما يدخل كسك قلبها علي وشها ورفع العباية ونزل الاندر وفضل يدخل لسانو ف كسها وتف علي زبرو ودخلوا في كسها اول ما دخلو قالت اه بصوت عالي وجابتهم علي زبرو وكان لونهم ابيض وبقي كسها مليان من السوائل الشفافة والبيضة بسبب طول زبرو
اختي سمعت اه بتاعت مراتي وراحت تبص لقت وحش كاسر عمال ينيك ف مرات اخوها وفاشخ كسها
اختي فضلت تفعص في صدرها وتلعب ف كسها وحسين مش عاتق كس مراتي اللبوة وهاتك يا فشخ وقلبها علي وشها وقلعها كل هدومها وقطع حلماتها وقالها من الي عاضك ف رقبتك وبزازك كدة قالتلو زيزو
اتلخبطت وقالت بحب انده جوزي ب زيزو مهتمش وفضل يرزع الا واختي هارية كسها دعك وامو خبطت علي الباب طبعا اختي فتحت الباب عليهم وقالت امك جت برة هوا سحب زبرو من كس مراتي ومراتي لبست وارتبك نونا قالت البسو هدومكم دلوقتي
لبسو واختي فتحت الباب وامو قالت معلش اتأخرت عليكم اصلي رايحة مشوار ومش عارفة اعمل اية
هاكمل القصة الجزء الثاني من الجزء السابع
الجزء الثاني من الجزء السابع
طبعا مراتي وحسين ونونا فضلو يبصو لبعض كتير ومراتي خايفة نونا تفضحها وابتدو يفضحو بعض قدام حسين بعد ما امو نزلت تاني ومراتي تقولها اية يعني حسين ينيكني طيب م ابن البواب ناكك واتقفشتي وانتي بتمصيلو اختي ةدايقت وقالت يا دودو انتي متناكة وانتي متجوزة انا لا
مراتي قالت اخوكي مش بيقدر ينيكني غير كل سنة مرة واخوكي خول وبيتناك
كل دة وحسين واقف قال ممكن تسكتو شوية
نونا انا اسف ليكي معلش انا غصب عني ودودو مش غلطانة انا الي شديتها غصب عنها
طبعا اختي كل شوية تبص علي زبرو الي ليا شادد حيلو ومنامش وعموما انا مش عارف اعمل اية وعمل نفسو بيعيط مراتي قربت منو واختي وقالو متزعلش قال طيب اسمعها من نونا
نونا قالت خلاص يلا بينا نرتب الشقة بس انا الي هارتب اوضة النوم معاك مش مرات اخويا
دخلت نونا معاه وابتديت ترتب الاوضة والدولاب مسكت الداخلي بتاع العروسة حسين قالها نفسي اشوفك ف قميص منهم
مراتي برة طبعا نفسها تكمل النيك ومش عارفة تعمل اية
وحسين عمال يقرب من اختي وقالها نفسي ابوسك يا نونا شفايفك جميلة وفعلا اختي قربت منو وقالت بدلع بوسة بس مش اكتر
طبعا هي نفسها تتركب
مسك شفايفها هاتك يا بوس وتقطيع ولعب ف كسها علي الهدوم وتقفيش ف بزازها قالها نفسي ادخلو زي بن البواب ممكن
هي قالت من ورا بس
قالها حاضر
نزل الاندر بتاعها وفضل يلحس ف خرمها ويوسعو ب لسانو علشان يجهزو ل راس زبرو
وفعلا دخل راس زبرو وابتدت تتوجع مراتي سمعتها قربت من الباب وابتدت تلعب ف كسها
وهوا ابتدي يدخل نص زبرو ف خرم نونا
مراتي فتحت الباب ودخلت عليهم وقالت يعني مش وحدي الي شرموطة يا نونا
حسين شد مراتي وقالها تعالي نامي جمبها يا لبوة
طلعو من خرم اختي ل كس مراتي وهوا بيمص بزاز اختي
وفضل يرزع ف. كس مراتي ومراتي فرحانة وطلعو ونام علي ضهرو
وقال نونا تقعد علية
وفعلا نونا قعدت علية بس براحة علشان زبرو كبيرة واتنططت علية لحد ما خلاص هايجيب مسك وسطها وراح مدخلة فيها للآخر وهي غصب عنها صوتت
وقامت راح شاددها تاني لتحت فلت زبرو من خرمها ودخل ف كسها كلو مرة واحدة هي صوتت وصرخت بصوت عالي طبعا حسين اترعب وقالها اسف دخل غلط
اختي قالت متخافش انا مفتوحة من قدام
حسين قالها طبعا بن البواب
ضحكت وابتدت تمص ف زبرة الي نام من الخضة
ودخلتو ف كس مراتي وحسين جابهم ف كس مراتي بسرعة ونزلت مراتي تحت والاندر بتاعها بينقط علي رجيلها من لبن حسين
وعرفت اختي أنها اتناكت ف كسها
وأنها مفتوحة
ومراتي واختي الاتنين الشراميط بقو بيحبو يتناكو مع بعض وعرفو كل حاجة عن بعضهم
خبطت علي الشقة فتحت اختي علشان إبان حمش قولت ليها انتي ازاي ف الشقة لوحدك
وحسين فين
قالت ف الحمام بكسوف
قولت ليها انزلي تحت دلوقتي
ولما امو تيجي ابقي اطلعي
اختي ماشية والاندر بتاعها مش موجود مع حسين بيمسح زبرو من عسل كس مراتي ولبنة
اشوفكم مع الجزء الثامن الي فية فرح حسين والصباحية ف مركز ازبار الفلاحين كفر الدوار
الجزء الثامن
مراتي دودو واختي نونا اتفشخوو من العريس وعرفت أن اختي مفتوحة ومراتي اللبوة بتستعد للفرح كأنها العروسة واختي المفتوحة لبست فستان ميني جيب اسود واندر ابيض فتلة لو قعدت بتشوف نص كسها
ومراتي لبست فستان ميني احمر والاندر اسود علشان كسها الابيض يظهر اكتر خصوصا أن الاندر اسود شفاف فتلة
كنت حاجز عربية والسواق اسمو طارق
اختي ركبت جمب طارق ومراتي ركبت جمبي طارق مركز مع مراتي ف المرايا شاف الاندر طبعا وانا عامل مش واخد بالي وبص علي اختي وكل شوية يفتح الطبلوة الي قدام اختي علشان يلمح ويمقق عينو
لمحت زبرو سارح كبير وراسو كبيرة
طارق شاب 27 سنة وعندو عضلات وبيروح الجيم وهايج اوي
نزل اختي ومراتي ودخلوا القاعة اغلب الي قاعدين من الستات ادايقو من لبسهم بس الرجالة كانو مبسوطين وفرحانين اول مرة يشوفو لحم ابيض وسيقان حلوة متناسقة واجسام جميلة ولبس شراميط رايحين يتناكو مش رايحين فرح
طبعا ابتدي الرقص واختي ومراتي ميتوصوش نزلو يرقصون وسط البنات والشباب وابتديت اشوف التحرش والتلامس عيني عينك واسمع كلام من الي ف القاعه زي دة إخوة اللبوة وجوز الشرموطة حصلي هيجان طبعا
مفيش حد ف الفرح ملمسش مراتي ولا بعبص اختي وقفش ف بزازها الي بتترج
والعريس طبعا حسين الي ناكهم كان فرحان اوي
جت صورة الفرح واختي ومراتي اصرو أنهم يتصورة مع العريس لوحدة
طبعا الصورة هوا ف النص وحاطط ايدو من ورا مش باينة بس انا كنت شايف صوابع حسين وهي مغروزة ف خرم طيز اختي ومراتي والمصور صورهم علي كدة
نزلت مراتي الاول علي السلم وقابلت شاب علي السلم اسمر وطويل وشيك وفضلت تتكلم معاه واخدو ارقام بعض
ركبت اختي قدام مع طارق ومراتي صممت ناخدو تاكسي ونخرجو نتفسحو
اتأخرنا ورجعنا بعد 3 ساعات كانت اختي لسا مرجعش وكلمت طارق قولت لية فينك قالي داخل عليك يا باشا اهو معلش العربية عطلت مني
اختي نزلت مش قادرة تمشي ورجليها بتلمع وريحتها لبن من اولها ل آخرها
مراتي اتكلمت معاها وعرفت من مراتي القصة بتاعت نونا وطارق
بعد ما سيبناهم طارق كان مكلم ناس يوقفو العربية وينزلو يغمو نونا وينكوها طبعا طارق راح مكان مقطوع ناحية الزرع
وجم ناس خطفو نونا ودخلوا بيها الزرع كانو 3 وبعدين بقو أربعة لما غمو نونا طبعا الرابع كان طارق وابتدو ب خرم طيزها وكسها فشخوو نيك بدلو عليها وعلي خرمها ساعتين نيك لحد ما خرمها بقي مش راضي يقفل وكسها بقي ورام روحت شوفتها وهي نايمة بجد متوحشين طبعا مراتي حكتلي الي حصل معاها وطارق الي باعها لناس كانو ف الفرح
اختي كانت بتهذي طول الليل وباين من حجم كسها أن ازبارهم مش طبيعيه وبرضو راجعة من غير الاندر
كسها وارم اوي اوي واحمر ومعضوض وحلماتها معضوضة ورقبتها عليها علامات وطيازها متعورة ومتخربشة مراتي قالت نبلغ البوليس قولت لا بلاش
سالت مراتي مين الشاب الاسمر الي انتي كنتي بتكلمية دة
اتنهدت ورجعت لورا علي الكرسي وقالت دة صاحبي من الطفولة لحد الجامعه وسافر ولسا راجع
قولت ليها ممكن تحكيلي علية
قالت بس خايفة تزعل علشان فئة سر هاقولهولك لاول مرة
صاحبي دة اسمو شوقي وكان ساكن جارنا الشقة في وش الشقة من ابتدائي واحنا بنحب بعض لحد ما روحت ثانوي وجسمي بقي يظهر علية علامات البلوغ وبقيت البس ديق وشوقي كان كل يوم يلعب معايا وكنا بنروح النادي مع بعض حتي تمرين السباحة كنا مع بعض
امي اشترت مايوة ديق عليا ومن نوع رخيص كان قطعتين طبعا شفرات كسي كانو يهاتقطعو منو اتقطع من الجنب بسبب السباحة وروحت اغيرو ف الحمام المدرب لتحرش بيا شوقي وقفلو وضربة وروحنا البيت بس بدري قالي تعالي الشقة عندي لو دخلتي شقتك بدري امك هتسألك لية خلصتي بدري القصص دي
طبعا دخلت شقتو وحسيت بحبو ليا وشهامتو ورجولتو الي هي معندكش يا خول
طبعا قالي لو عايزة تخشي تستحمي اتفضلي جوا دخلت استحميت شوفت صرصار صوتت ف دخل بسرعة وانا عريانة شالني ودخل بيا اوضة نومو فضل حاضني لحد ما حسيت ب انتفاخ زبرو الكبير مسكتهولو وقولت لية اني بحبو طبعا قلع هدومو الا البوكسر ونزل فيا بوس
وتقفيش وانا شديت البوكسر زبرو خبط ف وشي نزل علي خرم طيزي يلحس فية ويدخل راس زبرو التخين براحة وانا اصوت
مرضاش يدخل
انا مسكت زبرو ودخلتو ف كسي وفتحت نفسي علي زبر شوقي علشان احس بزبرو
ونزل ددمم شرفي أما الدم الي انتا شوفتو ف ليلة الدخلة دة يا خول ددمم حطيتو ف كسي قبل ما تدخل عليا علشان اغفلك أما الي فتحني وناكني شوقي حبيبي
طبعا شوقي فضل ينيك فيا لحد ما جابهم برا كسي
وفضل يعشرني وينيكني لحد الجامعه علشان يسافر ويسيبني وانا رايحة بكرة لية البيت علشان يفشخني واوعدك محدش هايلحس لبنو يغير يا جوزي يا روحي
اختي سمعت كل الكلام دة وعاملة نفسها نايمة كس اختي بينزل لبن ومراتي قالت مش حابب تلحس كس اختك نونا
نزلت بلساني الحس لبن طارق السواق وأصحابو ال تلاتة
وانا منهار اختي اتناكت ومراتي ضحكت عليا وانا زبري علي آخرو عايز انزل لبني
مراتب ممكن تمصيلي زبري شوية وتدخلي صوابعك ف خرمي قالت موافقة بس بشرط تجيبهم علي كس اختك المفشوخ دة تبردو ليها
قولو ماشي نزلت تمص زبري وفعلا جيبت لبني بسرعة لبن كتير
وقومت نزلت عن كس اختي المنفوش والاحمر المعضوض علشان يهدي
لبن كتير اوي تحويشة شهر كامل
اشوفكم ف الجزء التاسع