قائمة
الرئيسية
ما الجديد
الأعضاء
تسجيل الدخول
تسجيل
ما الجديد
البحث
البحث
بحث بالعناوين فقط
بواسطة:
قائمة
تسجيل الدخول
تسجيل
تثبيت التطبيق
تثبيت
سجل عضوية لنشر مواضيع ومشاركات ومحادثة الأعضاء بدون إزعاج الإعلانات
تم فتح باب الاشرف تقدم لطلب الاشراف علي اقسام المنتدي
قسم قصص السكس
قصص سكس جنسية
مشتركة/ بنسيون الأكابر ـ حتي الجزء الخامس 9/1/2025
تم تعطيل الجافا سكربت. للحصول على تجربة أفضل، الرجاء تمكين الجافا سكربت في المتصفح الخاص بك قبل المتابعة.
أنت تستخدم أحد المتصفحات القديمة. قد لا يتم عرض هذا الموقع أو المواقع الأخرى بشكل صحيح.
يجب عليك ترقية متصفحك أو استخدام
أحد المتصفحات البديلة
.
الرد على الموضوع
الرسالة
<blockquote data-quote="the king Scorpion" data-source="post: 153440" data-attributes="member: 10930"><p><strong>الجزء الرابع</strong></p><p></p><p>الجزء الرابع</p><p></p><p>كامل ابو الليل رجل اعمال مفصل عن اولاده وزوجته وترك الاعمال لابنه الاكبر ماجد وقرر يعيش بسلام بنسيون السعاده</p><p>فى غرفه تحمل ذكرياته القديمه وتحمل اجمل ايام شبابه كامل فى ال54 ولكنه يتمتع بجسم رياضى جميل ومهتم بنفسه</p><p>وكان كامل يعيش بهدوء لا يختلط باى نزيل رغم انهم متصلين بمكان واحد يحب الاستيقاظ مبكرا ليمارس بعض الحرى</p><p>وتمارين اللياقه ويذهب ليناول فطوه كالعاده</p><p>عم حسن::صباح الخير يا كامل باشا</p><p>كامل:: صباح الخير يا رجل يا طيب بقولك انا شويه حاجات من السوبر ماركت عشان افطر يا حسن وتفطر معايا بالمره</p><p>عم حسن الف هنا يا باشا انا سبقتك هات الورقه</p><p>كامل:: بقولك هى نازك صحيت ولا لا</p><p>عم حسن:: اة يابيه طلعت الصبح بدرى مش عارف راحت فين</p><p>كامل:: تمام يا حسن متتاخرش عليا</p><p>وجلس كامل بغرفته يقرا الصحيفه الاخباريه ويتفحص الاحوال وكان مشغول على نازك</p><p>نازك هة ست اربعنيه منفصله من فتره واولادها كريم ونهال يعيشون مع ولدهم رجل الاعمال المعرف</p><p>ووجدت فارغ كبير يملا حياتها فتركت شقتها وسكنت بالبنسيون بالغرفه المجاوره لكامل</p><p>ظلت وحيده لفتره وتعرفت على كامل فى ظروف غريبه ذات يوم جاءته نوبه مرض مفاجى زكانت تتوجع بصوت عالى</p><p>وسمع كامل نواح وبكائها فتواجه لغرفتها ليكتشف مابها من اغاثه وجدها ترتدى قيمص النوم الاسمر وجسمها الابيض ذات القوام الممشوق</p><p>واسرع كامل لنجدتها وطلب الاسعاف ووقام براعيتها واصبحت نازك وكامل صديقان حميمان الى ان تقرب لبعضهم البعض</p><p>وشعر كل طرف منهم انه يكمل الطرف الاخر وبدء الانسجام يولد شى فشى حتى اصبح كل طرف منهم لا يستغنى عن الاخر</p><p>وكان كامل يقرا صحيفته ويشعل السجار الخاص به فطرق باب غرفه وقام بفتح الباب</p><p>عم حسن اتفضل يا بيه دى كل الطلبات انا جبتهالك</p><p>كامل:: متشكر اوى يا رجل يا طيب مش عارف اودى جمايلك فين خدى دول عشانك</p><p>عم حسن:: يا كامل بيه انت خيرك مغرقنى يا باشا</p><p>كامل:: متقولش كده وبضحكه عاليه اقعد افطر معايا</p><p>عم حسن::انا فطرت من بدرى **** يكرم اصلك الطيب يا باشا</p><p>كامل:: شوف يا حسن انا بعتبرك جزء مهم اوى فى حياتى وبحب اضحك معاك واكلمك عشان انت طيب وابن حلال</p><p>حسن:: **** يكرمك يا باشا بس انت مقولتليش عملت ايه فى الموضوع بتاع احمد ابنى</p><p>كامل:: متقلقش يابوعلى انا حشغله الموضوع منتهى بس خد بقى الحاجات جطها فى التلاجه وكانت الغرفه بها ثلاجه صغيره لاغراض كامل</p><p>الشخصيه واخد احد المعلبات ووقام بتناول فطوره وحسن انتهى من وضع الاشياء</p><p>حسن:: خدمه تانيه يا بيه</p><p>كامل:: عايز فنجان القهوه المظبوط يا حسن</p><p>وفرغ كامل من فطوره وتناول فنجان القهوه زجلس بجانب شرفه الغرفه يتامل الطبيعه وقام كامل بالنو م ساعه حتى استقيط وقضى حاجته</p><p>وفتح التلفاز وينقل المحطات الهوائيه وبعد فتره طرق باب غرقته</p><p>فقام ليرى مين الطارق فابتسم حينما وجد نازك امامه تلبس ثياب فاخر جميل ورائحه العطر تفةح منها</p><p>فدخلت لغرفته وجلست بجانبه</p><p>كامل:: ايه يا نازك انا استغربت اوى انك صحيتى بدرى</p><p>نازك::كان لازام اصحى بدرى النهارده يوم مميز اوى يا كامل</p><p>كامل:: وايه المميز شوقتنى يا قلبى</p><p>نازك:: لا بجد انا زعلانه منك وفاكراك فاكر عيد ميلادى</p><p>كامل:: يا خبر لا فةى دى عندك حق يا نازك بس انا مش ناسى وحجزت بالشيرتون طربيزه انا وانتى</p><p>ودى هديتك يا قلبى</p><p>نازك :: **** جميله اوى فقربت من كامل واخذت تحضنه وكامل اخذ يقبلها قبلات خفيفه</p><p>كامل:: بس مقولتليش برضه انتى رحتى فين</p><p>نازك:: اشتريت فستان حيعجبك شيك اوى</p><p>كامل:: اشوفك عليكى بالليل يا حبيبتى</p><p>نازك:: كن نفسى نهال وكريم يكونوا معايا بس منه *** ابوهم مقسى قلب الاولاد عليا</p><p>كامل:: قلتلك يا نازك العيال بتكبر وبكره يعرفوا الحقيقه متقلقيش انا وعدتك انك حتشوفيهم</p><p>نازك:: مش عارفه اقولك ايه انت انسان عظيم وقلبك كبير اوى</p><p>كامل:: يعنى هما الاولاد من امتى بيدورا عليا ماجد مسكته الشركه واحمد بيدرس فى اروبا ومنى اتجوزت ومبتسالش</p><p>احنا كده نربى ونتعب وفى الاخر منلقيش مقابل</p><p>نازك:: يا حبيبى انا كل يوم بكتشف فيك حاجات طيبه ودى اللى خالتنى بحبك واموت فيك</p><p>كامل:: ميرسى يا حياتى انتى فطرتى</p><p>نازك:: اخدت سندوتشات خفيفه</p><p>كامل:: انا جوعان حتصل على محل بيعمل فطير وبيتزا</p><p>نازك :: لا انا اللى عزماك على الغدا</p><p>وتناول كامل ونازك الغداء وظلو يتبادلان الحديث على الذكريات</p><p>واتى المساء وذهب كامل بعد ارتداء ملابسه وكانت نازك جميله فى ابهى صوره وبدوا الاحتفال وكانت الموسيقى مليئه بالمكان وقاموا بالرقص</p><p>وهو يحتضنها وينظر لعينها البنيه الجميله التى تميل للخضار وكانت تبتسم ويعلو وجها جمال الابتسامه</p><p>كامل:: كل سنه وانتى طيبه يا حبيبتى</p><p>نازك:: انا بحلم باحلام جميله وانا بحضنك</p><p>كامل:: وانا سعيد اوى يا حبيبتى ان معايا اجمل وارق انسانه عرفها قلبى</p><p>نازك:: انا خايفه يا كامل</p><p>كامل:: خايفه من ايه يا حبيبتى متخافيش انا جنبك</p><p></p><p>وجاء ميعاد اطفاء الشموع ولاحت موسيقى عيد الميلاد وطفاءت نازك الشموع وكان هناك حشد مشارك</p><p>كامل:: كل سنه وانتى طيبه مبسوطه</p><p>نازك:: انت عظيم اوى يا كامل بجد ميرسى لذوقك انا سعيده اوى بوجودك</p><p>كامل:: ابتسم ابتسامه جميله علت وجهه وهو ينظرلها بحب ويتغزل عينها الجميله</p><p>وابعد انتهاء الحفل</p><p>يالا بينا ياروحى نكمل السهره بعشنا الجميل ( بنسيون الأكابر)</p><p></p><p>وفتح كامل باب سيارته الفارهه ووصلو للبنسيون</p><p>نازك ::: انا متشكره اوى يا كامل</p><p>كامل:: انا معايا قزازه شمبانيا تعالى نكمل سهراتنا بالغرفه</p><p>نازك:: اسبقنى حغير هدومى واكون عندك</p><p>وبعد قليل جات نازك تطرق باب الغرفه ووكانت ترتدى ثياب خفيفه واضح منها معالم جسمها الحميل</p><p>كامل نظر اليها باعجاب وكانت عيناها ترمق جسدها الساحر وراح يصب لها كاسا من النيذ وتناولا الكوس</p><p>وضحكت نازك بضحكه بداءت عليها علامات السكر وكامل يتناول كاسه ويملا لها كاسها فقرربت نازك منه واواخذته بالاحضان</p><p>انا بحبك اوى يا كامل تسمحلى ابوسك وراحت تمص شفايفه وهو يبادلها القبلات الحاره</p><p>وبداو يتعرو من ملابسهم</p><p>واكان قضيب كامل منتصب مسكته بيدهاوبداءت تمص قضيبه المنتصب وتداعبه بلسانه</p><p>وامسك بها وذهبو وارتمت بالسرير وكان رجليها تكشف عن فرجها المنتفخ فرب منها وبدا يلعق مهبلها الجميل</p><p>ويلف بلسانه حول فتحه لمهبل وكانت مغمضه العينين وبداءت يعلوصوتها اوووووووووف مش قادره كسى ولع يا كامل</p><p>وكامل يظغط عليها بشفط الشفتين للتلتهب حراتها اكتر وبد بدفع قضيبه ورافع رجليها لفوق مع ضمها واخذ يحرك قضيبه بقوه داخل مهبلها</p><p>وهى اووووووووووف احححححححح مش قادره بالراحه ياكامل وكان كامل كالثور الهائج يدفع قضيبه بمهبلها بقوة</p><p>وجسمها بثديها الضخام يهتز من قوه المعاشره وبدا تصرخ كامل بالراحه اوووووف اه اه اه بالراحه قطعت كسى</p><p>وبداو باختلاف الاوضاع وكان للدوجى الجميل والفارسه وكانت نازك كالماء الذى يغلى فى الاناء وكانت تصرخ بحراره</p><p></p><p>وبعد فتره ناموا من ارهاق الجنس وكان للخمره تاثير قوى وفى الصباح طرق الباب ونازك غارقه فى النوم</p><p></p><p>قام كامل فتح الباب ولبس روب وكانت نازك نايمه لقى حسن بيكلمه وكانت دولت وراه دخلت الغرفه</p><p></p><p>ايه ده يا كامل مين دى</p><p></p><p>كامل دولت ايه اللى جابك عايزه اييه خير</p><p></p><p>انا جايه عشان اقولك احمد جاى الاسبوع الجاى ولقيتك منيم وحده معاك</p><p></p><p>كامل:: وانت يا دولت مش من حقك تدخلى فى حياتى الشخصيه</p><p></p><p>وفاقت نازك من نومها على صةت دولت وكامل لفت نفسها بالملايا ودخلت الحمام وكامل ودولت يتشاجران بصوت عالى</p><p></p><p>دولت :: انا حقول لعيالك على تصرفاتك الطايشه دى</p><p></p><p>كامل:: دولت لو سمحتى مفيش حد يدخل بحياتى انا حر فيها وبعدين انتى بتحاسبينى بناء على اييه احنا انفصلنا من زمان وسبتلك</p><p></p><p>الفيلا تعيشى فيها وعايشه احلى عايشه عايزه منى اييه تانى</p><p></p><p>دولت :: لما انت جايب سست زى دى مش مكسوف وانت عيالك بمتاصب كبيره احمد اخد الدكتوراه وماجد بيدير شركه</p><p></p><p>ولا منى لما اهل جوزها يعرفوا</p><p></p><p>كامل:: بس اسكتى بقى واتفضلى من غير مطرود وطز فيكى وفى اى حد يقف فى طريقى</p><p></p><p>دولت انت بطردنى يا كامل</p><p></p><p>كامل :: واديكى بالجزمه كمان لو حبيتى مع السلامه</p><p></p><p>وقفل باب الغرفه</p><p></p><p>نازك::انا اسفه يا كامل سببتلك احراج</p><p></p><p>كامل:: احراج دى ست عايزه قطع رقبتها مش عارف عايزه اييه</p><p></p><p>نازك:: انا حستازنك رايحه غرفتى</p><p></p><p>كامل:: لا انتى حتنزلى معايا حالا دلوقتى ونتجوز</p><p></p><p>نازك:: كامل انت بتصلح مواقفك لا يا سيدى بلاها انا مش زعلانه</p><p></p><p>كامل:: نازك انا بحبك بجد وعايز اعيش اللى فاضل من عمرى جنبك</p><p></p><p>نازك:: بجد يا كامل</p><p></p><p>كامل بجد يا حبيبتى وحكون اسعد انسان</p><p></p><p>وراحت دولت كلمت ماجد ابنها وكان ماجد غصبان من اللى بيحصل</p><p></p><p>وكامل اتجوز نازك وبعد اسبوع وصل ولد كامل الصغير احمد وكامل اخد نازك وراح يشوف احمد</p><p></p><p>ماجد:: ايه يابا انت جايب الست دى معاك ليه كامل صفع ماجد بالقلم</p><p></p><p>كامل:: انت نسيت نفسك يا ولد انا اللى عملتك وكبرتك ووصلتك للمكان اللى انت فيه لما تيجى تتكلم على مراتى تحترمها يا كلب</p><p></p><p>احمد:: اهدى يا بابا وانت يا ماجد نسيت نفسك انت بتتكلم مع ابوك اتفضلى يا ست نازك</p><p></p><p>دولت :: انت بتقولها اتفضلى وبتجى على ابوك يا خساره تربيتى فيك</p><p></p><p>كامل:: اهو دلعك ده اللى بوظهما ثم تعالى هنا انتى ناسيه ان البيت بيتى مش من حقك تقولى مين يقعد ومين يمشى</p><p></p><p>احمد:: يا جماعه عشان خاطرى انا جاى من غربه عشان اتونس بيكم قبل مسافر تانى عشان خاطرى مش كده</p><p></p><p>ماجد:: انا اسف يا بابا متزعلش منى</p><p></p><p>كامل :: انا جيت اسلم عليك وانت عارف مكانى</p><p></p><p>احمد:: عشان خاطرى يا بابا اقعد معايا الالا و**** العطيم حسافر تانى</p><p></p><p>وبعد فتره مشلى كامل وكانت معاه نازك</p><p></p><p>نازك :: يا كامل مكنش ليه لازمه اروح معاك</p><p></p><p>كامل:: طول منا عايش كلامى يمشى وانا غلطان صعيت شبابى بالشغل عشان اعلمهم واوصلهم للى هما فيه اسمعى يا نازك</p><p></p><p>انا لازام اعيش كل لحطه حلوه واتمتع بيها وحرمى كل حاجه ورا ضهرى احنا نسافر اروبا ونعيش ايامنا ساعدينى وحطى</p><p></p><p>ايديك فى ايدى ونهرب من كل لحظه مره عشناها ونبدا من جديد</p><p></p><p>والى هنا تنتهى القصه</p><p></p><p>وكانت البدايه</p><p></p><p>تمت</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="the king Scorpion, post: 153440, member: 10930"] [B]الجزء الرابع[/B] الجزء الرابع كامل ابو الليل رجل اعمال مفصل عن اولاده وزوجته وترك الاعمال لابنه الاكبر ماجد وقرر يعيش بسلام بنسيون السعاده فى غرفه تحمل ذكرياته القديمه وتحمل اجمل ايام شبابه كامل فى ال54 ولكنه يتمتع بجسم رياضى جميل ومهتم بنفسه وكان كامل يعيش بهدوء لا يختلط باى نزيل رغم انهم متصلين بمكان واحد يحب الاستيقاظ مبكرا ليمارس بعض الحرى وتمارين اللياقه ويذهب ليناول فطوه كالعاده عم حسن::صباح الخير يا كامل باشا كامل:: صباح الخير يا رجل يا طيب بقولك انا شويه حاجات من السوبر ماركت عشان افطر يا حسن وتفطر معايا بالمره عم حسن الف هنا يا باشا انا سبقتك هات الورقه كامل:: بقولك هى نازك صحيت ولا لا عم حسن:: اة يابيه طلعت الصبح بدرى مش عارف راحت فين كامل:: تمام يا حسن متتاخرش عليا وجلس كامل بغرفته يقرا الصحيفه الاخباريه ويتفحص الاحوال وكان مشغول على نازك نازك هة ست اربعنيه منفصله من فتره واولادها كريم ونهال يعيشون مع ولدهم رجل الاعمال المعرف ووجدت فارغ كبير يملا حياتها فتركت شقتها وسكنت بالبنسيون بالغرفه المجاوره لكامل ظلت وحيده لفتره وتعرفت على كامل فى ظروف غريبه ذات يوم جاءته نوبه مرض مفاجى زكانت تتوجع بصوت عالى وسمع كامل نواح وبكائها فتواجه لغرفتها ليكتشف مابها من اغاثه وجدها ترتدى قيمص النوم الاسمر وجسمها الابيض ذات القوام الممشوق واسرع كامل لنجدتها وطلب الاسعاف ووقام براعيتها واصبحت نازك وكامل صديقان حميمان الى ان تقرب لبعضهم البعض وشعر كل طرف منهم انه يكمل الطرف الاخر وبدء الانسجام يولد شى فشى حتى اصبح كل طرف منهم لا يستغنى عن الاخر وكان كامل يقرا صحيفته ويشعل السجار الخاص به فطرق باب غرفه وقام بفتح الباب عم حسن اتفضل يا بيه دى كل الطلبات انا جبتهالك كامل:: متشكر اوى يا رجل يا طيب مش عارف اودى جمايلك فين خدى دول عشانك عم حسن:: يا كامل بيه انت خيرك مغرقنى يا باشا كامل:: متقولش كده وبضحكه عاليه اقعد افطر معايا عم حسن::انا فطرت من بدرى **** يكرم اصلك الطيب يا باشا كامل:: شوف يا حسن انا بعتبرك جزء مهم اوى فى حياتى وبحب اضحك معاك واكلمك عشان انت طيب وابن حلال حسن:: **** يكرمك يا باشا بس انت مقولتليش عملت ايه فى الموضوع بتاع احمد ابنى كامل:: متقلقش يابوعلى انا حشغله الموضوع منتهى بس خد بقى الحاجات جطها فى التلاجه وكانت الغرفه بها ثلاجه صغيره لاغراض كامل الشخصيه واخد احد المعلبات ووقام بتناول فطوره وحسن انتهى من وضع الاشياء حسن:: خدمه تانيه يا بيه كامل:: عايز فنجان القهوه المظبوط يا حسن وفرغ كامل من فطوره وتناول فنجان القهوه زجلس بجانب شرفه الغرفه يتامل الطبيعه وقام كامل بالنو م ساعه حتى استقيط وقضى حاجته وفتح التلفاز وينقل المحطات الهوائيه وبعد فتره طرق باب غرقته فقام ليرى مين الطارق فابتسم حينما وجد نازك امامه تلبس ثياب فاخر جميل ورائحه العطر تفةح منها فدخلت لغرفته وجلست بجانبه كامل:: ايه يا نازك انا استغربت اوى انك صحيتى بدرى نازك::كان لازام اصحى بدرى النهارده يوم مميز اوى يا كامل كامل:: وايه المميز شوقتنى يا قلبى نازك:: لا بجد انا زعلانه منك وفاكراك فاكر عيد ميلادى كامل:: يا خبر لا فةى دى عندك حق يا نازك بس انا مش ناسى وحجزت بالشيرتون طربيزه انا وانتى ودى هديتك يا قلبى نازك :: **** جميله اوى فقربت من كامل واخذت تحضنه وكامل اخذ يقبلها قبلات خفيفه كامل:: بس مقولتليش برضه انتى رحتى فين نازك:: اشتريت فستان حيعجبك شيك اوى كامل:: اشوفك عليكى بالليل يا حبيبتى نازك:: كن نفسى نهال وكريم يكونوا معايا بس منه *** ابوهم مقسى قلب الاولاد عليا كامل:: قلتلك يا نازك العيال بتكبر وبكره يعرفوا الحقيقه متقلقيش انا وعدتك انك حتشوفيهم نازك:: مش عارفه اقولك ايه انت انسان عظيم وقلبك كبير اوى كامل:: يعنى هما الاولاد من امتى بيدورا عليا ماجد مسكته الشركه واحمد بيدرس فى اروبا ومنى اتجوزت ومبتسالش احنا كده نربى ونتعب وفى الاخر منلقيش مقابل نازك:: يا حبيبى انا كل يوم بكتشف فيك حاجات طيبه ودى اللى خالتنى بحبك واموت فيك كامل:: ميرسى يا حياتى انتى فطرتى نازك:: اخدت سندوتشات خفيفه كامل:: انا جوعان حتصل على محل بيعمل فطير وبيتزا نازك :: لا انا اللى عزماك على الغدا وتناول كامل ونازك الغداء وظلو يتبادلان الحديث على الذكريات واتى المساء وذهب كامل بعد ارتداء ملابسه وكانت نازك جميله فى ابهى صوره وبدوا الاحتفال وكانت الموسيقى مليئه بالمكان وقاموا بالرقص وهو يحتضنها وينظر لعينها البنيه الجميله التى تميل للخضار وكانت تبتسم ويعلو وجها جمال الابتسامه كامل:: كل سنه وانتى طيبه يا حبيبتى نازك:: انا بحلم باحلام جميله وانا بحضنك كامل:: وانا سعيد اوى يا حبيبتى ان معايا اجمل وارق انسانه عرفها قلبى نازك:: انا خايفه يا كامل كامل:: خايفه من ايه يا حبيبتى متخافيش انا جنبك وجاء ميعاد اطفاء الشموع ولاحت موسيقى عيد الميلاد وطفاءت نازك الشموع وكان هناك حشد مشارك كامل:: كل سنه وانتى طيبه مبسوطه نازك:: انت عظيم اوى يا كامل بجد ميرسى لذوقك انا سعيده اوى بوجودك كامل:: ابتسم ابتسامه جميله علت وجهه وهو ينظرلها بحب ويتغزل عينها الجميله وابعد انتهاء الحفل يالا بينا ياروحى نكمل السهره بعشنا الجميل ( بنسيون الأكابر) وفتح كامل باب سيارته الفارهه ووصلو للبنسيون نازك ::: انا متشكره اوى يا كامل كامل:: انا معايا قزازه شمبانيا تعالى نكمل سهراتنا بالغرفه نازك:: اسبقنى حغير هدومى واكون عندك وبعد قليل جات نازك تطرق باب الغرفه ووكانت ترتدى ثياب خفيفه واضح منها معالم جسمها الحميل كامل نظر اليها باعجاب وكانت عيناها ترمق جسدها الساحر وراح يصب لها كاسا من النيذ وتناولا الكوس وضحكت نازك بضحكه بداءت عليها علامات السكر وكامل يتناول كاسه ويملا لها كاسها فقرربت نازك منه واواخذته بالاحضان انا بحبك اوى يا كامل تسمحلى ابوسك وراحت تمص شفايفه وهو يبادلها القبلات الحاره وبداو يتعرو من ملابسهم واكان قضيب كامل منتصب مسكته بيدهاوبداءت تمص قضيبه المنتصب وتداعبه بلسانه وامسك بها وذهبو وارتمت بالسرير وكان رجليها تكشف عن فرجها المنتفخ فرب منها وبدا يلعق مهبلها الجميل ويلف بلسانه حول فتحه لمهبل وكانت مغمضه العينين وبداءت يعلوصوتها اوووووووووف مش قادره كسى ولع يا كامل وكامل يظغط عليها بشفط الشفتين للتلتهب حراتها اكتر وبد بدفع قضيبه ورافع رجليها لفوق مع ضمها واخذ يحرك قضيبه بقوه داخل مهبلها وهى اووووووووووف احححححححح مش قادره بالراحه ياكامل وكان كامل كالثور الهائج يدفع قضيبه بمهبلها بقوة وجسمها بثديها الضخام يهتز من قوه المعاشره وبدا تصرخ كامل بالراحه اوووووف اه اه اه بالراحه قطعت كسى وبداو باختلاف الاوضاع وكان للدوجى الجميل والفارسه وكانت نازك كالماء الذى يغلى فى الاناء وكانت تصرخ بحراره وبعد فتره ناموا من ارهاق الجنس وكان للخمره تاثير قوى وفى الصباح طرق الباب ونازك غارقه فى النوم قام كامل فتح الباب ولبس روب وكانت نازك نايمه لقى حسن بيكلمه وكانت دولت وراه دخلت الغرفه ايه ده يا كامل مين دى كامل دولت ايه اللى جابك عايزه اييه خير انا جايه عشان اقولك احمد جاى الاسبوع الجاى ولقيتك منيم وحده معاك كامل:: وانت يا دولت مش من حقك تدخلى فى حياتى الشخصيه وفاقت نازك من نومها على صةت دولت وكامل لفت نفسها بالملايا ودخلت الحمام وكامل ودولت يتشاجران بصوت عالى دولت :: انا حقول لعيالك على تصرفاتك الطايشه دى كامل:: دولت لو سمحتى مفيش حد يدخل بحياتى انا حر فيها وبعدين انتى بتحاسبينى بناء على اييه احنا انفصلنا من زمان وسبتلك الفيلا تعيشى فيها وعايشه احلى عايشه عايزه منى اييه تانى دولت :: لما انت جايب سست زى دى مش مكسوف وانت عيالك بمتاصب كبيره احمد اخد الدكتوراه وماجد بيدير شركه ولا منى لما اهل جوزها يعرفوا كامل:: بس اسكتى بقى واتفضلى من غير مطرود وطز فيكى وفى اى حد يقف فى طريقى دولت انت بطردنى يا كامل كامل :: واديكى بالجزمه كمان لو حبيتى مع السلامه وقفل باب الغرفه نازك::انا اسفه يا كامل سببتلك احراج كامل:: احراج دى ست عايزه قطع رقبتها مش عارف عايزه اييه نازك:: انا حستازنك رايحه غرفتى كامل:: لا انتى حتنزلى معايا حالا دلوقتى ونتجوز نازك:: كامل انت بتصلح مواقفك لا يا سيدى بلاها انا مش زعلانه كامل:: نازك انا بحبك بجد وعايز اعيش اللى فاضل من عمرى جنبك نازك:: بجد يا كامل كامل بجد يا حبيبتى وحكون اسعد انسان وراحت دولت كلمت ماجد ابنها وكان ماجد غصبان من اللى بيحصل وكامل اتجوز نازك وبعد اسبوع وصل ولد كامل الصغير احمد وكامل اخد نازك وراح يشوف احمد ماجد:: ايه يابا انت جايب الست دى معاك ليه كامل صفع ماجد بالقلم كامل:: انت نسيت نفسك يا ولد انا اللى عملتك وكبرتك ووصلتك للمكان اللى انت فيه لما تيجى تتكلم على مراتى تحترمها يا كلب احمد:: اهدى يا بابا وانت يا ماجد نسيت نفسك انت بتتكلم مع ابوك اتفضلى يا ست نازك دولت :: انت بتقولها اتفضلى وبتجى على ابوك يا خساره تربيتى فيك كامل:: اهو دلعك ده اللى بوظهما ثم تعالى هنا انتى ناسيه ان البيت بيتى مش من حقك تقولى مين يقعد ومين يمشى احمد:: يا جماعه عشان خاطرى انا جاى من غربه عشان اتونس بيكم قبل مسافر تانى عشان خاطرى مش كده ماجد:: انا اسف يا بابا متزعلش منى كامل :: انا جيت اسلم عليك وانت عارف مكانى احمد:: عشان خاطرى يا بابا اقعد معايا الالا و**** العطيم حسافر تانى وبعد فتره مشلى كامل وكانت معاه نازك نازك :: يا كامل مكنش ليه لازمه اروح معاك كامل:: طول منا عايش كلامى يمشى وانا غلطان صعيت شبابى بالشغل عشان اعلمهم واوصلهم للى هما فيه اسمعى يا نازك انا لازام اعيش كل لحطه حلوه واتمتع بيها وحرمى كل حاجه ورا ضهرى احنا نسافر اروبا ونعيش ايامنا ساعدينى وحطى ايديك فى ايدى ونهرب من كل لحظه مره عشناها ونبدا من جديد والى هنا تنتهى القصه وكانت البدايه تمت [/QUOTE]
إدراج الإقتباسات…
التحقق
1+2
رد
قسم قصص السكس
قصص سكس جنسية
مشتركة/ بنسيون الأكابر ـ حتي الجزء الخامس 9/1/2025
هذا الموقع يستخدم ملفات تعريف الارتباط (الكوكيز ) للمساعدة في تخصيص المحتوى وتخصيص تجربتك والحفاظ على تسجيل دخولك إذا قمت بالتسجيل.
من خلال الاستمرار في استخدام هذا الموقع، فإنك توافق على استخدامنا لملفات تعريف الارتباط.
موافق
معرفة المزيد…
أعلى
أسفل