قائمة
الرئيسية
ما الجديد
الأعضاء
تسجيل الدخول
تسجيل
ما الجديد
البحث
البحث
بحث بالعناوين فقط
بواسطة:
قائمة
تسجيل الدخول
تسجيل
تثبيت التطبيق
تثبيت
سجل عضوية لنشر مواضيع ومشاركات ومحادثة الأعضاء بدون إزعاج الإعلانات
تم فتح باب الاشرف تقدم لطلب الاشراف علي اقسام المنتدي
قسم قصص السكس
قصص سكس تحرر ودياثة
امراة على جمر الشهوات - السلسلة الرابعة (عادل المتميز)
تم تعطيل الجافا سكربت. للحصول على تجربة أفضل، الرجاء تمكين الجافا سكربت في المتصفح الخاص بك قبل المتابعة.
أنت تستخدم أحد المتصفحات القديمة. قد لا يتم عرض هذا الموقع أو المواقع الأخرى بشكل صحيح.
يجب عليك ترقية متصفحك أو استخدام
أحد المتصفحات البديلة
.
الرد على الموضوع
الرسالة
<blockquote data-quote="جدو سامى 🕊️ 𓁈" data-source="post: 30613"><p><strong>الجزء الأول</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب دخل المطبخ علي امل وهي بتعمل الأكل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وقف وراها وراح ولذق فيها وايده علي طيزها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نفسي اشوف محمد وهو بينكك بقي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل بضحكة منا عارفة . انت نفسك تشوفني بتناك من اي حد</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب :: يارريت ياقلبي يااااريت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: طب ناولني الملح من وراك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب :: خدي الملح وانا هروح البس ببقي وانزل المحل ولما محمد وميااه يوصلو هتصل بيكي علشان تحطي الأكل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: متنساش تشتري شوية فاكهة وتبعتلي امجد بيهم</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب :: حاضر</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب خرج من المطبخ ثواني ورجع تاني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امجد ؟ ده بقاله فترة مركبش مش كدة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: ههههههه ايوه اانت نفسك يركب ولا ايه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب :: ياريت هو انا اكره.. طب بقولك ايه متصوري</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: يالهووووي عليك راجل . امشي يارجب .. امشي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب :: انا بتكلم بجد.. حطي الفوون علي التسريحة اول مالجرس بتاع الباب يضرب وشغلي كاميرة الفيديو</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: ياسلام</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب :: هديكي الف جنيه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: الف جنيه؟ مممم مع ان مكنش ليا مذاج بس حاضر هعمل كدة .. بس ابعتة بسرعة بقي قبل ما ابنك يصحي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب :: ماشي ياقلبي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب نزل وامل هدت النار علي الأكل وراحت اوضة النوم طلعت قميص نوم وغيارات داخلية وفوطة ودخلت اخدت دش</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>بعد ساعة كان جرس الباب بيضرب</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل بسرعةراحت مشغلة الفون علي وضع تسجيل الفيديو وحطتة عالتسريحة وظبطة وخرجت بقميص النوم ومتزوقة علي سنجة عشرة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>بصت من العين السحرية وشافت امجد واقف ورا الباب</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فتحت الباب</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: امجد</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امجد :: صباح الفل ياست الستات</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: صباح الورد ومدت ايدها علشان تاخد الاكياس من ايد امجد</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امجد :: ايه من عالباب كدة. مش هتقوليلي ادخل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>دانتي حتي وحشاني اوي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: اه طب ادخل بسرعة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امجد دخل وقفل الباب وراه وادا ل امل الكياس اللي راحت علشان تحطهم في التلاجة وبتوطي علشان تحت الكياس راح امجد لاذق فيها وهي مفلئسة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وايده حضنها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وحشااااني اوووووي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: طب تعالا ندخل الاوضة لحسن محمود يصحي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مينفعش يشوفنا كدة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل دخلت الاوضة ووراها امجد ووقفت في زوايه تكون فيها قدام الكاميرة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امجد حضنها وايده من ورا بتحسس في طيزها وشفايفة بتاكل في شايفها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: امممم اممممم وحشتني شفايفك اوي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امجد :: وانتي كمان امممم كلك علي بعضك وحشاني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>بوس واحضان وتحسيس وامل هاجت لانها عارفة ان كل ده بيتصور وجوزها هيشوفو</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ايدها راحت علي زبه للي كان واقف غضنفر تحت البنطلون الچينز.. وبقت شغالة تحسس عليه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نزلت علي ركبها وصوابعها بتنزل السوستة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وهي بتبص عالكاميرة ومبتسمة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>طلعت زب امجد بره وبدأت تلحس الراس بأبتسامة كلها شرمطة .. تحرك لسانها برااحة وشويش علي راس زبه وايدها بتدعة وعنيها كل لحظة بتروح للكاميرة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>اممممم اممممم يالهوووي علي زبك. يالهوووي عليه وهو واقف كدة امممممم. اممممممم</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>لسانها بيتحرك حولين راس زب امجد حركات دائرية</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وتطلع بلسانها عالراس تلحس الخرم بشرمطة ووغنج</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وصوابعها بتدعكلة زبه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امجد واقف ايده علي وسطة وعنيه مغمضة سارح مع المتعة واللذه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>اححححححححح كسي بيتنفض اوووووووف</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>يلا بقي تعالا الحس كسي المولع</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>قامت وقلعت الكلوت بتاعها وراحت علي طرف السرير نامت علي ضهرها رفعت رجليها وفتحتهم</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وامجد نزل علي ركبة بين فخاد الشرموطة امل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>قرب من كسها بلسانة وبدأ في العزف</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>احححححححح. اححححححح. اووووو اوووووو</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>كماااان . كماااااان . نااااار ناااااار</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امجد :: نار فين</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: احححححح . في كسي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امجد :: مش سامعك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: بصوت مليان دلع وشرمطة.. بقولك في كسي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>اااااااي اييييييي.. لسانك حلوووو اووووي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>لسان امجد رايح جاي ... طلع نازل علي كس امل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وهي تحت منة هتموووووت من الهيجان</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>خلاص مش قادرة.. قوم حطة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امجد :: احط ايه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: زبك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امجد :: احطه فين</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: اااااااخ اااااااخ في كسي . حط زبك في كسي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امجد قام وزبه مشدود قدامه.. شد امل لطرف السرير وفتح رجليها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حط زبه علي فتحة كسها وبدأ ينزل بجسمة وزبه علي امل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>اااااااااااه. ااااااه.. كسم جمال زبك. ااااااااه.. نكني .نكني يا امجد.. حط زبك كله كله .. ايوووووه .. ايووووووه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امجد بيدخل زبه براحة ويسحبة بشويش وامل بتولو تحت زبه من المتعة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>جميل . جميل يا امجد.. زبك جميل اوووي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امجد :: زبي بيعمل فيكي ايه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: بينكني .. بينكني اووووي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امجد شغال نيك في امل براحة وامل بدأت تطلب منه ينكها بعنف</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفعلا امجد بدأ مرحلة الرزع والهبد في كس امل اللي مكنش بيشبع خلاص من الأزبار</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفجاءة سمعت جرس باب الشقة بيضرب</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امجد اترعب وفكر ان رجب هو اللي علي االباب لانة اتأخر</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>شال زبه من كسها ورجليه بدأت تخبط في بعض من الرعب</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل مين اللي جاي دلوقت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امجد :: يانهار اسود ليكون رجب</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل قامت بسرعة ولبست الكلوت بتاعها ولبست الروب عالقميص وقالت ل امجد تعالا ادري هنا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ورا عمود بين السرير كان معموله فيه دولاب وقالت ل امجد اياك تخرج من هنا وانا هروح اشوف مين</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>................</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب قاعد في المحل ووسام جه قعد معاه شوية</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وسام :: شفت ياعم الصين خربانة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب :: اه امبارح سمعت ان الحالات هناك بتذيد</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وسام :: المشكلة ان في دول كمان بدأت يظهر فيها حالات</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب :: ايه ده بجد</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وسام :: اه للاسف والموضوع خرج عن السيطرة و**** يستر .. شوف كدة االفيديو ده</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>شوف الزحمة هناك عالصيدليات عاملة ازاي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب :: احاااا . ايه ده دي طوابير</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وسام :: تعرف انا خايف علي مصر جدا.. لما دول متقدمة زي الصين نشوف فيها منظر زي ده امال لو جه مصر هيعمل فينا ايه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب :: ياعم دول دول كبيرة واكيد هيلقو ليه علاج</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مش معقول يعني دولة بالعلم ده كلة هتغلب</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وسام :: **** يستر</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>شوية وامجد دخل المحل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب :: ايه ويت الحاجة البيت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امجد :: ايوه كلة وديتة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب :: ام محمود مقالتش عايزة حاجة تاني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امجد :: لا ياريس</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب :: تشرب شاي يا وسام</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وسام :: اشرب</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب :: اعملنا دور شاي طيب .. متجبش من القهوة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>شايهم ماية</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امجد :: حاضر</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الساعة 12 الضهر امل اتصلت برجب</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب :: ايه طمنيني حصل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: اسكت علشان فيه حاجة غريبة حصلت ومش ففهماها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب :: حصل ايه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: من شوية لما كان امجد معايا .. وهو فوقي جرس الباب ضرب خبيت امجد ورا الدولاب اللي معمول في العمود اللي في الأوضة وخرجت فتحت الباب وانا خارجة سبت الباب بتاع الأوضة مفتوح علي اساس ان مفيش حد هيدخل الأوضة ولا هيبص</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب :: ايوة حصل ايه اخلصي قولي وجعتي بطني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: روحت فتحت الباب وكانت سحر بنت عمك هي اللي بره وكانت جاية من الشارع جاايبة طلبات</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وطلبت مني الصنيه اللي بعمل بيها البسبوسة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>دخلت اجببهالها من المطبخ ولما خرجت لقيتها جوا الشقة واقفة في الصالة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب :: ايوه يعني شافت امجد</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: ادتلها الصنية وبعد ما مشيت بشوية امجد نزل من عندي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>كل ده وانا كنت ناسية خالص ان الفون بيسجل الفيديو ... من شوية بس افتتكرت وروحت بسرعة علشان اتفرج عالفيديو</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>لقيت سحر في الفيديو بتتسحب في الأوضة وزي ماتكون شاكة ان في حد في الأوضة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب :: احاااااا يعني شافت امجد</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: لا هي مدخلتش لغاية جوه بس بنطلون امجد والبوكسر ببتاعة كانو عالأرض وانا خايفة ومرعوبة لتكون خدت بالها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب :: حتي لو مخدتش بالها.. دخولها جوه الأوضة زي ما بتوصفي كدة معناه انها شافت امجد وهي نازلة تشتري طلبات .. يعني شافتةوهو بيدخل الشقة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: يامصيبتي . طب وبعدين</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب :: وطب وامجد مخدش باله خالص</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: امجد كان مستخبي ومرعوب وخايف لتكون انت اللي جيت مش هتجيلة الجراءة يبص مين اللي في الأوضة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب :: طب عموما اتصرفي عادي وشوية كدة اطلعي عندها بأي حجة .. خدي منها مثلا ازازة زيت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>لغاية ما تشتري وشوفي نظراتها ليكي عاملة ايه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل : انا مش عارفة اتلم علي اعصابي وانت خوفتني اكتر</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب :: كبري دماغك واللي له عندنا حاجة يجي ياخدها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: انت بتتكلم ازااي بس يارجب .. انا شكلي هيبقي وحش اوي قدام بنت عمك.. معرفش دلوقت شيفاني ازاي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب :: اقفلي طيب دلوقت واعملي اللي قولتلك عليه وطمنيني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: سلام يارجب ..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الساعة اتنين الضهر ورجب قاعد في المحل شاف. تاكسي معدي قدام المحل كان جواه ميادة ومحمد جوزها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب اتصل ب امل وعرفها ان ميادة ومحمدوصلو</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وسألها طلعتي عند سحر</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: اه طلعت وحسيت انها بتتعامل عادي بس بردو مقلقة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب :: طيب حضري انتي بس الأكل علي ما اروح انا لمحمد وميادة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب راح العمارة واستقبل محمد ومياده وطلع معاهم الشنط وبعدين عزمهم في شقتة علشان يتغدو</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نزلو معاه شقتة وميادة رحبت بيهم</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ومياده ماصدقت شافت امل وبعد الغد امل اخدتها فرجتها علي الشقة. وبعدين قعدو كلهم مع بعض</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>قعدة تعارف اكتر وعلي الساعة اربعة ميادة وجوزها محمد طلعو شقتهم علشان يرتاحو من المشوار</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ورجب بعد ما محمد وميادة مشيو اخد الفيديو من تليفون امل علي تليفونة وقعد يتفرج عليه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل ::: ايه ريحة السيجارة دي .. ريحتها غريبة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب :: دي سجارة حششيش</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الجزء الثاني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>............</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: حشيش؟ وانت من امتي بتشرب حشيش</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب :: دانا جبت نص صباع النهاردة مخصوص علشان اتتفرج عالفيديو ده بمذاج</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: حطت ايدها علي وسطها وعلامات الضيقة علي وشها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>لا و**** تصدق انك راجل معندكش دم</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب :: ليه بس كدة ياقلبي ؟ مانتي عارفة انا من امتي وانا نفسي اشوفك كدة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: وبالنسبة للي حصل الصبح ده ايه؟ هو انت ازاي كدة ؟ انت مش خايف ولا قلقان تكون سحر بنت عمك شافت امجد وهو داخل الشقة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب :: طبعآ قلقان وخايف</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: ده اللي هو ازاي مش فاهمة؟* مانت قاعد اهو متسلطن وبتتفرج عالفيديو ولا في دماغك .. لا وكمان بتشرب حشيش* علشان تتفرج بمذاج</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب :: طب تعالي بس اقعدي جنبي ونتكلم بشويش وبهدوء</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: هنتكلم في ايه ؟ انت لازم تقولي دلوقت لو سحر كانت فعلا شافت امجد وهو بيدخل الشقة المفروض احنا نتصرف ازاي لوقت ... يارجب الموضوع مش سهل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>لو انت مش واخد بالك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب :: لا واخد بالي بس تقدري تقوليلي لو هي فعلا شافت امجد وهو بيدخل الشقة عندنا .وياستي خليها اتأكدت ان فيه حاجة بينك وبين امجد* زعلنا وحرق اعصابنا في التفكير ممكن يغير شئ.. ها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: انا بجد مش قادرة اتخيل بردو* اعصابك ده* ؟ انت ايه خلاص* احساسك بالتعريص خلاك مش قادر تشوف احنا قد ايه في مصيبة*</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب :: طيب اهدي علشان افهمك... انا اعصابي مش باردة زي ما انتي متخيلة كدة.. لكن الموضوع ده بالذات عايز تفكير بهدوء علشان اعرف ازاي اتصرف</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>افرض سحر مكنتش متأكدة .. خوفك ده هيخليكي تتكشفي وتخليها تتأكد</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: طب* خليها حكت لجوزها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب قطعها في الكلام* مستحيل تقول لجوزها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل ::* ياسلام ؟ ليه مستحيل يعني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب سكت شوية* وبعدين قال</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علشان بصراحة كدة انا ماسك علي سحر اللي يخليها متقدرش تفتح بوقها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: اتفجئت بكلام رجب** وخصوصا ان رجب عمره ما اتكلم علي سحر معاها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نعم ؟ ماسك ايه ياخويا عليها ؟</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب :: ده حوار قديم* قبل ما نتجوز</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: حوار ايه بقي ده ان شاء ****</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب :: يعني كان فيه بيني وبينها حركات كدة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل ::* بصدمة وذهول .. حركات ؟* نمت معاها ؟</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب :: بصي هو فيه سر مكنش المفروض احكي عنة ل اي حد* حتي انتي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>بس انا هحكيلك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: حتي انا ؟ ماشي نبقي نشوف الحوار ه بعدين .. احكي بقي حوار ايه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب :: رجب كانت بتحب ابن خالها* **** يرحمة** قبل ما تتجوز وكنت انا في الفترة دي اقرب حد ليها وكنت عارف بالحب ده* وحصل فعلا خطوبة بينها وبين ابن خالها وكانو خلاص فاضل اسبوعين علي جوزاها* ابن خالها عمل حادثة ومات</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>والبت دخلت في حالة نفسية* وتعبت جدآ</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وحاولت تنتحر ... وانا في الفترة دي قربت منها جدآ وحاولت اخرجها من الحالة النفسية دي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: حنين ياخويا.. احكي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب :: هههههههه .. المهم عرفت منها انة دخل عليها* وانها مش بنت بنوت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: يانهار اسود ؟* طب وجوزها معرفش انها مفتوحة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب :: انا حفظت سرها* وقربت منها اكتر* ومع الوقت البت احلوت في عيني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وبدأت ارسم عليها لغاية ما قدرت اخليها تسلملي نفسها ونمت معاها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: نمت مع بنت عمك؟</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب :: قولت في بالي طالما ابن خالها نام معاها ليه انا كمان مستمتعش بيها . خصوصا البت كانت فرسة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: ومتججوزتهاش ليه.. مانت كدة كدة معرص والجوازة دي كانت هتبقي لايقة عليك اكتر</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب :: انا في الوقت ده مكنتش كدة* وكمان جالها نصيبها* وطلبت مني فعلا اتجوزها* لكن ابوها **** يرحمة ساعتها مكنش هيرضي بيا خصوصا انة مكنش بيحبني ولا بيطقني.. المهم وقفت معاها واتصرفت في فلوس مني ومنها وعملت ليها عملية ترقيع** واتجوزت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: وبعد جوازها محصلش بينكم حاجة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب :: حاولت بصراحة لكنها طلبت مني اعتبرها زي اختي* وانا احترمت ده.. عرفتي بقي انا ليه مش خايف</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل اخيرآ شمت نفسها بعد اللي عرفتة من رجب وعرفت ان سحر فعلا مستحيل تقدر تفتح بوقها لكن معدتش لرجب انة خبي عليها حكااية زي دي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: عرفت بس انت للدرجة دي مش مأمن ليا؟*</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب :: مكنش ينفع اافضحها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: اه لكن ينفع بس مراتك تتركب من غيرك وتخليها شرموطة لكل راجل شويه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ومع بنت عمك راجل وشهم... اطلع بقي ب1000*جنيه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب :: يعني انتي مش حابة كدة ؟ دانتي في الفيديو ولا اجدعها شرموطة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>.............</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ميادة :: يلا يابنات علي اوضتكم ادخلو نامو</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>محمد :: وانا كمان و**** تعبان وهموت وانام</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>البنات دخلو اوضتهم ومحمد سأل مياده</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الا بالحق* هي امل مالها ؟</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ميادة :: مش عارفة انت لحظت انها متغيرة؟</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>محمد :: ايوة وشها كان مقلوب معرفش ليه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ميادة :: فعلا زي ماتكون متخانقة مع جوزها ..بالليل هعرف منها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>محمد :: بس عليها طيز بنت متناكة اووي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ملبن يخرب بيتها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده ::* احا* وطيزي مش ملبن يامتناك انت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>محمد* :: ملبن الملبن ياقلبي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: ايوه اتعدل* ياكسمك .. بدل ما انت عارف</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>محمد :: عارف ايه ياعمري</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: العارف لا يعرف يامعرص</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>محمد :: طب انا هدخل انام شوية</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ميادة :: طيب شوف الرسيفر ده بيشتغل ازاي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>محمد :: بذمتك ده وقتة .. ندخل ننام ونرتاح شوية ولما نقوم نشوفة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ميادة :: لا انا هدخل اخد حمام وانت شغل الرسيفر انا* مش عايزة انام</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>محمد :: حاضر ياستي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده اخدت كلوت وسنتيان وترنج ابيض خفيف مرسوم عليه ورد من الشنطة بتاعتها والفوطة ودخلت الحمام اخدت دوش وخرجت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ايه شغلت الرسيفر ؟</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>محمد :: لا بيقولي لا يوجد اشارة معرفش ليه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ميادة* :: اوووف بقي* طيب خلاصة سيبه وانا هكلم امل يمكن تعرف حد يجي يشغله</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>محمد :: طيب انا هدخل انام شوية</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده اتصلت ب امل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: ايوه ياحبيبتي بقولك متعرفيش حد يجي يشوفلي الرسيفر مش عايز يشتغل ليه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: ليه ماله؟</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: والنبي ما اعرف بس مفيش اشارة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: طيب ثواني كدة خليكي معاي اسأل رجب . كويس لسة منزلش المحل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب ميادة الرسيفر بتاعها مش شغال</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب :: مش جايب اشارة ولا ايه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: اه بتقول مفيش اشارة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب :: انا طلع هشوف يمكن السلك مش راكب في الرسيفر كويس</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: رجب هيعدي عليكم ياحبيبتي* ويشوف</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: تسلميلي ياقلبي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ميادة قفلت مع امل وبسرعة راحت قالعة الترنج* وقلعت الكلوت والسنتيان ولبست الترنج علي اللحم علشان حلمات بزازها وحجم كسها يكونو مرسومين علي الترنج</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وراحت تبص علي جسمها قدام المرايا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ربع ساعة ورجب كن بيضرب جرس باب شقة ميادة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده دخلت الترنج بين شفرات كسها وخرجت بسرعة وقفلت باب الأوضة وراها علي محمد اللي كان راح في النوم</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وراحت فتحت الباب لرجب</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: معلش تعبينك معانا من اول يوم لينا هنا .. اتفضل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب عنيه* اول ما شافت ميااده وحلمات بزازها اللي كان فاضل تكة وتخترق الترنج</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ولاا كسها المرسوم ولا كأنها عريانة ملط</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب بلع ريقه بلعافية..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>لا تعب ايه بس دانا اخدمكم برموش عنيا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ميادة :: تسلملي وتسلملي عيونك ****.. اتفضل البيت بيتك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب دخل وميادة قفلت الباب وراه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ميادة :: اتفضل يارجب</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب :: امال محمد فين</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ميادة :: محمد نام و**** من التعب وانا مش متعودة انام دلوقت وقولت اقعد شويه علي التليفزيون ولقيتة زي مانت شايف كدة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب :: بسيطة ان شا**** .. ابص بس عالسلك ويمكن</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده وقفت جنبة وهو بيبص عالسلك وحكت بزازها في كوع ايده بالقصد</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ايه السلك متركب كويس</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب :: اديني بتأكد</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده ::* بصوت ناعم مليان ايحاء طب ركبه جامد كدة يمكن ايدك تكون فيها البركة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>اسلوب مياده مع حكة بزازها في ايده خلت زبه يقف عالأخر* ومبقاش* قادر يتحرك* لميادة تاخد بالها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ثواني وكان التليفزيون لقط الأشارة والقناه اشتغلت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ميادة :: تسلم ايدك . والنبي محمد جوزي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>قعد يجي ربع ساعة ومعرفش يركبه كويس .. وانت في ثانيه شغلتة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب* :: معلش تلقي محمد بس مخدش باله</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: يوه يقطعني نسيت حتي اعلق</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عالشاي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب :: لا لا انا يدوب انزل المحل شوية</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ميادة :: ودي تيجي تنزل من غير متشرب حاجة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب :: بالليل بقي هستناكم نشىرب الشاي سوا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ميادة :: ماشي ..* وتسلم مرة تانية</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب نزل ومياده كانت واخدة بالها من زب رجب اللي وقف عليها واول ما قفلت رقصت من الفرحة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>..........</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الساعة اربعة اخر النهار تليفون امل ضرب</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>من رقم غريب</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل:: الو .. ايوة انا امل مين معايا.. عادل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عادل :: ايوة انا عادل .. فضلت* مستنيكي تتصلي بيا لكنك متصلتيش</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: انت جبت رقمي منين ؟</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عادل :: مش مهم .. المهم اني عرفت اوصلك وده اللي عايزك تعرفيه عني .. انا لما احب اوصل لحد بوصل له خصوصا لو الحد ده داخل دماغي* وعايزه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: نعم ؟* ده تهديد يعني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عادل :: بقولك حد عجبني وداخل دماغي وعايزه وانتي تقولي تهديد ده كلام بردو</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: طيب انت جبت رقمي منين .. من ليلي مش كدة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عادل :: بصراحة ايوة من ليلي .. بس هي متعرفش اني اخدت رقمك من موبايلها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: ماشي . انت بقي عايز مني ايه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عادل :: انا مبحبش الف وادور كتير .. انا عايزك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل مدعية الأنفعال* وبصوت عالي.. انت انسان مش محترم</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عادل :: لا لا كدة هزعل* وزعلي وحش. وبعدين اللي اعرفة عنك مش كدة خالص بقولك انا عايز اشوفك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: انت بتقول ايه ؟ انا ست متجوزة يا استاذ</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عادل :: مانا عارف انك متجوزة .. واعرف حاجات متتخيليش اني اعرفها.. ها . هتجيلي ولا اجيلك انا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل المرة دي اضيقت بجد من طريقة عادل وراحت قافلة السكة في وشة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مفيش دقايق وكان عادل بعتلها عالواتس رسالة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا اسف عالطريقة اللي كلمتك بيها* بس ده من شدة اعجابي بيكي.. هستني منك اتصال واوعدك مش هتصل بيكي غير لما انتي تكلميني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل شافت الرسالة** وبقت محتارة تعمل ايه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>تكلمة وتحاول تقرب منة ولا تعمل شريفة وترسم التقل والدلال.. وفي الاخر قررت انها متتصلش بيه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وتسيبة كمان يوم ولا اتنين</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>..........</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ليلي :: متصلتش يعني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عادل :: هتتصل هتتصل.. بس هي لازم تعمل كدة في الأول</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ليلي :: طب ما تتصل انت تاني لو ردت يبقي هتيجي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عادل :: غلط . طالما انا قولتلها مش هتصل يبقي لازم متصلش علشان تعرف اني جاد وتطمنلي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ليلي :: المهم انا عيزاك تنيك الولية الشرموطة دي في اسرع وقت علشان اكسر عين ابن الوسخة جوزها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عادل :: واحنا مش كسرين عينة ؟ . لو يعرف اننا عارفين كل حاجة عنة وعن مراتة* هيبقي خدام* تحت رجليكي.. بس انا ليا مذاج اجيب امل برضاها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ليلي :: لا فنان وبتاع نسوان هههههههه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>..........</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده قاعدة في الشقة لوحدها* وهتموت وتنزل ل امل علشان تمارس معاها السحاق</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فضلت تفكر تتصل بيها وتنزلها ولا لا وفي الأخر اتصلت فعلا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ميادة :: ايوة يا امل بقولك* هو انتي كان مالك النهاردة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: مالي ؟ مفيش حاجة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ميادة :: لا بس كنت حاسة انك مضايقة*</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: لا خالص ياحبيبتي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ميادة :: طب الحمد *** يبقي احساسي كان غلط</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: بالعكس بقي انا مبسوطة اوي اني شفتك النهاردة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: طيب بقولك انتي بتعملي ايه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: امل مفيش. هدخل احمي محمود* وبعدين هذاكرله شوية</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: اه . ياخسارة كنت عايزة اقعد معاكي شوية</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: طب ماتنزلي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: مانا عايزة نقعد براحتنا .. انتي فهماني؟</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: ااااه . هههههه فهمتك طبعا .. خلاص انا هحمي محمود وبعدين اشغلة التليفزيون يقعد قدامة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: طيب انا كمان البنات عندي في اوضتهم نايمين وعايزة الحق اقعد معاكي قبل ما يصحو</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ماشي ياحبيبتي انزلي* ومحمود هفتحلة التليفزيون وابقي احميه بالليل قبل ما ينام</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: خلاص هنزلك حالا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده لبست قلعت الترنج ولبست عباية* واخدت مفتاح* الشقة والموبايل بتاعها* الشقة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وهي عالسلم نازلة قابلتها سحر بنت عم رجب</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سحر :: انتي مين</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: انا ساكنة جديدة معاكم هنا . لسة اول يوم ليا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سحر :: اه انتي اجرتي الشقة المفروشة اللي فوق</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: ايوه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سحر :: طيب ياحبيتبي. انا اسمي سحر وجارتك في الشقة اللي قصادك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: اهلا وسهلا بيكي .. انتي تقربلي لمدام امل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سحر :: ايوه ياحبيبتي انا ابقي بنت عم جوزها.. انتي اتعرفتي علي امل؟</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سحر :: ايوة دي صحبتي* وهي اللي كلمت جوزها رجب واجرلنا الشقة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سحر :: معرفة خير ياحبيبتي ولو احتجتي مني اي حاجة خبطي عليا متتكسفيش</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: تسلمي.. عن اذنك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سحر :: اتفضلي ياحبيبتي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده نزلت وسحر طلعت وهي طالعة بصت عليها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>لغاية مانزلت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده ضربت جرس باب امل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل فتحت الباب.. اتفضلي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: وحشاني يابت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: وانتي اكتر ياقلبي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده دخلت الشقة وامل قفلت الباب وراها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: لا نتعالي ندخل الأوضة احسن علشان نبقي براحتنا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: يكون احسن</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: انا هدخل الاوضة يامحمود علشان انا وطنط مياده عايزين نتكلم مع بعض وانت اتفرج علي التليفزيون ياحبيبي ولو عوزت حاجة خبط عليا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>محمود :: حاضر ياماما</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل ومياده دخلو الأوضة وامل قفلت الباب من جوه بالمفتاح</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: الأوضة بتاعتك جميلة اوي واوضة النوم كمان جميلة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: تسلمي ياقلبي كلك زوقك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل قعدت عالسرير جنب مياده* وكانا مكسوفة* خصوصا ان ملهاش في السحاق . لكنها حبتة* من تجربتها مع مياده قبل ماتسافر الأسكندرية</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: ايه يابت انتي مكسوفة ولا ايه؟* ومدت ايدها تحت دقن امل ولفت وشها ناحيتها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: انا مش عارفة اصلا اللي احنا هنعملة ده يتسمي ايه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: يتسمي متعة* ولا انتي معجبكيش المرة اللي فاتت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل ابتسم ابتسامة كلها كسوف</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده ::* قربت من امل وقالت بصوت واطي كلة اثارة شفايفك وحشاني اووي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>اخدت شفايف امل بين شفايفها* وهات يابوس ومص.. لغاية ما جسم امل ساب واعصابها باظت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وبدأ جسمها كله يسيب*</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده اخدتها ونامت بيها عالسرير وايده راحت تحسس علي بزازها من فوق الجلبية اللي كانت لابساها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>لحظات وشفايفهم بتاكل وتمص في شفايف بعض</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وحلمات بزاز كل واحدة فيهم اعلنت عن انتصابها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>والهيجان بدأ ينهش في اجسامهم* ومياه الشهوه بدأت في السيلان من كس كل واحدة فيهم</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>بدأت ايد مياده تتحرك براحة من علي بزاز امل نزولأ لبطنها لغاية ما وصلت لبين فخادها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: كسك منفووخ اوووي وباين عليه مليان اوي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل حطت ايدها علي وشها وهزت راسها بأه* وسنانها بتعض علي شفايفها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده بتحرك طراطيف صوابعها بكل خفيه علي كس امل. وشفايفها مش شبعانة من شفايف امل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: قومي اقلعي الجلبية دي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: تحبي البس قميص ولا اقلع خالص</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: تؤتؤ.. انا عايزكي عريانة . هموت واتمتع بسخونية جسمك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل قامت* وراحت ناحيه الدولاب وهي مكسوفة ومياده قعدت علي طرف السرير تراقب امل وهي بتخلع هدومها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>بدأت امل في نزع ملابسها عن جسمها* .. قلعت الجلبية والسنتيان . وهي بتقلع الكلوت وبتوطي علشان تشيلة من بين رجليها . كان كس امل المنفوخ باين وظاهر ل مياده من ورا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده قامت ووقفت وراها ومديت ايدها وراحت مدخلة صباعها اللي في النص جوه كس امل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: ايييي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: ايه ده .. انتي فاجرة نيك يخرب بيتك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>كل ده كس اووووف بقي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: يعني كسك مش شبه كسي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: بصوت ممحون وهي مدخله صباعة في كس امل قربت منها وهي بتلحس ودانها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>بصوت خافت تقريبا مش طالع من الهيجان.. معرفش انتي اللي هتقوليلي كسي حلو كدة زي كسك ولا لا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل مبقتش قادره تتلم علي اعصابها.. رغم انها اتناكت من رجالة وشبعت منهم نيك.. لكنها كانت حاسة مع مياده انها اول مرة حد يلمس جسمها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>بدأت تحس بكهربا في جسمها من سخونيه انفاس مياده وهي بتلحس ودانها . وضربات قلبها بدأت تتسارع</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده سندت بأيدها علي ضهر امل علشان توطي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وكسها كله يبقي قصاد عنيها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل فعلا وطت* ووشها ناحية الدولاب وطيزها ناحية مياده</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الصباع بقي صباعين في كس امل .. وايدها التانيه بتملس براحة علي ضهرها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>شوية. ومياده خلت امل تنام علي طرف السرير</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وبدأت هي كمان تقلع هدومها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>قلعت العباية والكلوت والسنتيان وراحت نازلة علي ركبها ( بين فخاد امل ) المفتوحين ليها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>اووووووف ريحة كسك هيجتني وخلت كسي يتنفض وفتحت بصوابعها كس امل* وبدأت تحرك لسانها علي زنبورها اللي كان واقف من الهيجان</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>اااااه اااااااه ااااااه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>لسان مياده بيتحرك براحة وبطئ شديد علي كس امل* وصباعها نزل تحت لخرم طيزها .. وببطن صباعها بدأت تدلك الخرم ولسانها شغال لحس في كسها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: ااااه ااااااااه . جميل . جميل اااااااه ااااااااه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: كسك اللي جميل .. ميتشبعش منة ابدآ</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: جسمي كلة سايب . وحاسة بمتعة عمري ما حسيت بيها .. ااااااااه اااااااااااه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>جسم امل بيتلوي وكسها شغال ينزل في مايه وايديها بتفرك في حلمات بزازها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده سخنت عالأخر* وبدأت تدخل صباعها في طيز امل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ااااااااااايوووووووه .جمييييبيل . جميييييييييل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: محمد جوزي لو شاف كسك مش هيسيبك غير وهو مدخل زبه فيكي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: ايووووووه.. دخلي صوابعك في طيززي اوووي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: كدة ؟ ها .. ولا احط صباع كمان*</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: بتبلع ريقها بالعافية* وسنانها بتعض في ايدها.. اي حاجة . ااااااااااه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نفسي اشوف محمد وهو نايم فوق منك .. ومدخلة زبه فيكي وانتي تحت منة بتتوجعي من زبه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل ::* بصوت مليان لبونة وهيجان .. مش هتغيري يعني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: اغير ايه .. مانا كمان هتناك من رجب جوزك قدامك . وابلع زبه في كسي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: موووووافقة .. ااااااووووووف اووووووف</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>يخرابي . يخرررررابي . مش قااااادرة بجد</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: عارفة الصور اللي بعتهالي وانا في الكويت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: ايووووووه. مالها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: كنت كل ما افرجهم لمحمد كان زبه يقف اوووي وينكني علي اني انا انتي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل ::* ااااااااححححح اححححححح اوووووف وعجبة ايه فيا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: كل حتة في جسمك عجبتة . بزازك ولا طيازك.. هيموت وينيكك فيها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: اووووف اوووووف . كفاية كلامك موتني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: نفسك انتي تتناكي منة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل هزت راسها* وعنيها شبه مغمضة. وامل لبن سخن نازله من كسها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده قامت وطلعت فوق امل 69* ونزلت بكسها علي شفايف امل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل مسكت مياده من جناب طيزها ومياده بتنزل بكسها لغاية مابقي كسها فوق لسان امل. اللي بدأ يلحس ويدوق طعم كسها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: اااااااااه اااااااه .. يالهوووووي علي لسانك وهو بيتحرك علي كسي .. اوووووووف اووووووف</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: كسك طعم جميل اوووووي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده مصت صوابعها. وراحت علي كس امل ودخلت اتنين في كسها.. وامل من تحت عمال تحرك لسانها علي زنبورها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>واهاتهم* وشرمطتهم ولعت الدنيا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: حطي صباعك في طيزي .. بتاكلني اووي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل بلت صباعها من بوقها و مشت بطن صباعها علي الخرم* براحة* ومياده بتطلب منها بموحنيه انها تدخلة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>دخليه يا امل .. عايزه احسه في طيزي . ااااااااخ</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>اااااااخ</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل بدأت تدخل صباعها في طيز مياده* واحدة واحدة ومياده ماسكة زنبور امل بين شفايفها بتمص وتتموحن وتتلبون وهي فوق منها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>شويه ومياده نزلت من فوق امل* وراحت نايمة علي ضهرها وامل بقت هي اللي فوق منها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: عايزه شفايفك تقطع حلمات بزازي .. حاسة فيهم نار بتغلي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: بزازك كبيرة اوي وحلماتك تجنن .. امممم اممممم.. طعمين اوووووي امممممممم اممممم</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: مصي اووووي .. اييي اييييي اه اه .سنانك بتعضني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: عمري ما كنت اتخيل اني ممكن اهيج مع ست كدة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: السحاق ده له طعم تاني خالص .. اييي انتي هتاكلي بزازي بجد.. هاتي شفايفك عايزة امصهم شوية</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده وامل اخدو وقت وهما بيمصو شفايف بعض وكانت اللحظة دي من اجمل اللحظات بينهم</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: مفيش خيارة عندك ؟</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: فيه مقوار في درج الكومدينو* استني اجبهولك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل قامت* علشان تجيب المقوار من درج الكومدينو اللي لاذق في السرير . وكان طبيعي تفلئس وهي بتجيبة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده شفات كس امل منفوخ من ورا وهي مفلئسة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>راحت قايمة ونزاله علي ايدها وركبها ومشت لسانها علي كسها من ورا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل طلعت من صدرها اهه كلها نار .. لسانها لمس كسها فجاءة كهربها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: امتي محمد يدخل زبه في الكس ده.. يالهوي يا امل هموت ونتناك كلنا مع بعض في اوضة واحدة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: وانا كمان عايزه كدة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: ايوووة بقي هو ده</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده اخدت المقوار من امل ومصتة ببوقها وبعدين راحت حطهاه في كس امل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ااااااااه اااااااه براحة براحة المقوار ناشف</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: كسك بالع المقوار كله ده عايزه زب يكون جبار علشان يملاه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: هو زب محمد مش جبار</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: زب محمد مش بيقف غير بالتعريص</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: اوووووف انا تعبت خلاص مش قادرة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: قومي نكيني انتي بقي .. كسي جنني وبيكلني اوي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده نامت وامل راحت بين وراكها وفتحتهم وحطت المقوار في كسها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفضلو كدة شوية حلوين ومياده هايجة وامل بتنكها بالمقوار</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>بعد ما الأتنين حسو بالشبع واالتعب قامو لبسو هدومهم وخرجو قعدو مع بعض في الصالة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ميادة :: بت يا امل الا صحيح هيحصل ازاي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: هو ايه ده</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: انك تنامي مع محمد وانا انام مع جوزك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: مش عارفة بس انا عايزة اكون انا ومحمد بعيد عن جوزي علي الأقل في الأول .. وتسبيني اجبها براحتي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ميادة :: ماشي بس محمد مش قادر يصبر</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل ؛: ههههههههه متقلقيش هيحصل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الجزء الثالث</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>............</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>بعد ما مياده وامل اخدو قعدتهم مع بعض</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده طلعت شقتها علشان تبص علي بناتها وجوزها االلي سابتهم ناايمين في الشقة فوق</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وامل قامت روقت الشقة وبعدين دخلت استحمت وخرجت تستريح علي الكنبة وهي قاعدة افتكرت عادل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مسكت تليفونها واتصلت بيه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عادل :: الو .. انا بجد مش مصدق</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: ازيك يا استاذ عادل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عادل :: طيب مابلاش استاذ دي انا مبحبش الرسميات علي فكرة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: لا ازاي ده حقك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عادل :: علي فكرة انا بتأسف علي الطريقة اللي كلمتك بيها . ومبسوط جدآ انك اخيرا اتصلتي بيا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: انا فعلا كنت زعلانة ومكنتش ناوية اكلمك بس رسالتك وزوقك فيها خلاني خلاص مش زعلان</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عادل :: طيب انا ايه اللي يثبتلي انك فعلا مش زعلانة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: مش فاهمة .. بس انا فعلا مش زعلانة خلاص والدليل اني اتصلت بيك اهو</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عادل :: طيب لو مش زعلانة بجد ممكن اشوفك ؟</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل سكتت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عادل :: ماهو بصي انا بجد هموت واشوفك وعلي فكرة انا زنان جدا .. يعني مش هتخلصي مني ههههههه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: ههههههههههه.. طيب ممكن بس اعرف وبصراحة كدة انت عايز مني ايه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ماهو متقنعنيش انك عايز تقابلني كدة من غير سبب</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عادل :: مانا قولتلك انا معجب بيكي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: طيب بردو انا عايزة اعرف لما هددتني ان زعلك وحش وانك تعرف عني حاجات متخيلش اعرفها كان قصدك ايه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عادل :: لا مكنش قصدي حاجة انا بس كنت منفعل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: عادل .. انا مش غبية. ماشي. ياريت تحترم عقلي شوية.. وبعدين بص انا هريحك هتيجي معايا سكة وتصارحني ونتكلم مع بعض بكل صراحة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>صدقني مش هتندم . ويمكن كمان تكسبني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عادل :: مممممممم .. بصراحة كلامك اقنعني وكمان من الواضح فعلا انك ذكية</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وذكية جدا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: طيب ايه ؟.</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عادل :: ماهو بصراحة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: عادل .. تعرف عني ايه ؟</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عادل :: بصراحة ومن غير ما الف وادور اعرف عنك وعن جوزك حاجات انتو فعلا متتخيلوش اني اعرفها.. بس الحقيقة اني فعلا كنت بهدد بس في لحظة انفعال وعمري ماكنت هستخدم اللي اعرفه عنكم.. لاني بصراحة انا فعلا معجب بيكي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: عادل .. قولي تعرف ايه من غير ماتلف وتدور عليا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عادل :: مانا مش عارف ابدأ ازاي .. طيب بصي انا اعرف ان جوزك مممممم يعني بيحب يشوفك في احضان رجالة غيرو</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل اتصدمت من كلام عادل . والدنيا لفت بيها ومش مصدقة ازاي عادل عرف وجه في دماغها ان جوزها اكيد حكي له او حكي للزفتة ليلي وهو نايم معاها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عادل :: انا عارف ان دماغك دلوقت بتلف وعايزة تعرفي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل قاطعتة في الكلام . ايه اللي انت بتقولو ده .؟ انت مجنون .. بقي انا جوزي بيحب يشوفني في احضان غيرو.. انت انت اكيد مجنون</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عادل :: اهدي بس .. انا و**** مكنتش حابب اتكلم بس انتي وعدتيني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: مانت بتقول كلام مش حقيقي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عادل :: انا احترمت ذكائك ياريت تحترمي ذكائي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>تفتكري انا ممكن اقول حاجة زي كدة من غير ما اكون متأكد</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>طيب علاقتك بأمجد اللي شغال مع جوزك؟ وقبلها مع السباك اللي اسمة احمد</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>طيب بلاش دول .. صاحبتك اللي في الكويت اسمها مياده وجوزها اللي ميولو زي ميول جوزك..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل اتصدمت من اللي يعرفة عادل . ده كأنة عايش معاهم ومبقتش عارفة ترد علي عادل نهائي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عادل :: ها .. صدقتي اني مش بقول كلام وخلاص.. عموما انا هقفل دلوقت وهستني منك تليفون بالليل ده لو حابة يكون بينا علاقة.. لو مش حابة عادي وانل ولا كأني اعرف حاجة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل جسمها كلة بقي بيترعش وحاسة انها في مصيبة فعلا وكل شكوكها باتت في محلها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>اتصلت برجب وهي بتخبط بأيدها علي رجليها وبتمتم بصوت واطي.. يانهار اسود اتفضحنا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: اايوة يارجب . انت في المحل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب :: ايوة في ايه.. مال صوتك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: تسيب اللي ف ايدك وتجيلي حالا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب :: في ايه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: انت لسة هتسأل .. تعالا حالا دلوقت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب :: طيب افهم .. محمود جرالة حاجة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: بصوت عالي وانفعال .. يووووووه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>بقولك تعالا دلوقت وقفلت في وشة السكة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مفيش دقايق وكان رجب في الشقة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل سحبتة من ايده ودخلت بيه اوضة النوم</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: قولي بقي انت حكيت ل ليلي حاجة عننا؟</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب :: انتي بتقولي ايه وحاجة ايه اللي هحكيها ل ليلي عننا؟</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: امال عادل عرف منين بعلاقتي مع ااحمد السباك وعلاقتي بامجد وكمان عارف مياده وميولك اللي هتخرب علينا وهتفضحنا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب :: انتي بتتكلمي ازاي .. بقي انا هقول ل ليلي علينا ؟ يعني افضحك وافضح نفسي انتي مجنونة؟</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: طب قولي انت .. عادل عرف منين ؟ ها اديني عقلك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب :: طيب اهدي بس وفهميني هو كلمك ؟ انا مش فاهم</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل بدأت تحكي لرجب وهي بتهري وتنكت في نفسها ورجب كان هيتجنن ازاي اصلا عرف كل الحاجات دي؟</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ولو عرف من ليلي . ليلي نفسها عرفت منين وازاي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: انا اعمل ايه دلوقت ؟ ها قولي اتصرف ازاي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب :: اهدي بس .. العصبية دي هتعمل ايه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: اهدا ؟.. اهدا ازاي .. المشكلة ان عادل عرف ازاي .. انت بتحكي اللي بينا بره يارجب... بتفضح مراتك ؟ يالهوي . يالهووووي ..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب :: ياستي احكي ايه انتي مجنونة . يعني افضح نفسي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: طيب انا اتصررف ازاي دلووقت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب :: مفيش غير انك تقابليه وتفهمي منة عرف اازاي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: اقابلة اه .. انت مجنون .. ده مش بعيد يصورني وانا معاه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب :: يصورك ده ايه انتي مجنونة .. بقي هو لو عايز يصورك كان قالك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: وحتي لو قابلتة انت متخيل انة هيقولي عرف منين</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب :: وميقولش ليه ؟ هو كدة كدة مسكنا من ايدنا خلاص</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: منك *** .. انا مش عارفة اخرتها ايه ..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>...........</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ليلي :: هههههههههههه تلاقي امل دلوقت بتضرب اخماس في اسداس</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عادل :: لو كنتي بتسمعي المكالمة بينا كنتي هتعرفي قد ايه امل اتصدمت وانا بقولها علي المصايب بتاعتهم</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ليلي :: تستاهل وكمان رجب العرص زمانة هو كمان هيتجنن</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عادل :: تفتكري امل قالتلو؟</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ليلي :: دا اساسي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عادل :: مش عارف بقي رده فعلة هتكون عاملة ازاي دلوقت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ليلي :: المهم بقي انت ناوي تقول ل امل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عرفت ازاي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عادل :: اه طبعا لازم اقولها وكمان اوريها الأسكرينات وصورها والفيديوهات علشان متقدرش تفتح عينها فيكي ولا تفتح بوقها لما اقولها عايز انيكك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ليلي :: كدة فل اوي.. تصدق نفسي اكون موجوده وانت بتقولها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عادل ؛: هههههه لا مش للدرجادي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ليلي :: دانا وديني ل اخلي رجب يلحس جزمتي ويبقي كلب تحت صوابع رجليا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>المعرص ابن المعرصة ده</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>..............</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده بتتفرج علي التليفزيون علي نشرة الأخبار ومحمد قام من النوم</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>كانت الساعة ستة اخر النهار</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: شفت اخر الأخبار</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>محمد :: ايه خير ؟</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ميادة :: كورونا انتشر في بلاد كتير ومنها دول عربية ومصر قفلت المطارات</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>محمد :: يااااه للدرجادي .. هو فيه حالات ظهرت في مصر</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ميادة :: لا مفيش بس فيه مخاوف كتيرة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>محمد :: **** يستر.. قومي اعمليلي لقمة اكلها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده قامت تعمل اكل لمحمد وبعد ما خلصت جابت الأكل والبنات كمان صحيو</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>شوية جرس الباب ضرب</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: ايه ده مين اللي بيضرب الجرس</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>محمد :: اكيد امل هيكون مين يعني هو فيه حد يعرفنا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: ميادة استغرربت لانها كانت لسة عندها تحت من مفيش ساعتين</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>راحت فتحت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: امل .. اتفضلي ياحبيبتي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: جوزك صحي؟</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: اه جوه . فيه حاجة ولا ايه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: كنت عيزاكي اتكلم معااكي شوية</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>طب انزل وتجيلي ؟</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: لا لا تعالي ندخل اوضتنا ونتكلم براحتنا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده اخدت امل ودخلت بيها الأوضة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ميادة :: مالك حاسة وشك مقلوب زي ما يكون فيه مصيبة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: مش عارفة ابدأ منين معااكي لكن هحكيلك علشان انا وانتي في نفس المصيبة ومش عارفة لغاية دلوقت حجم المصيبة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ميادة :: ياساتر **** خير احكيلي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: انا لما قولتلك مفيش اي علاقة حصلت بيني وبين اي حد غير جوزي كنت بكدب عليكي والحقيقة انة حصل وحصل كتير</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: كنت حاسة و**** وزعلتيني بجد</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: بصراحة كنت بتحرج اقول حاجة زي كدة بس خلاص لازم احكيلك علشان تقوليلي اعمل ايه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: احكيلي .. انا سمعاكي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وبدأت امل تحكي لميادة كل حاجة من غير ما تخبي عنها حاجة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وحكت عن عادل وعن مكالمتة وعلي اللي عرفة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ميادة :: احااا يا امل وعادل ده عرف كل التفاصيل دي منين ؟ وعرفني انا كمان وجوزي ومنين</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: ده اللي هيخليني اتجنن وحاسة ان نفوخي هيضرب</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ميادة :: اكيد جوزك وقع بلسانة مع اللي اسمها ليلي .. ماهو الرجالة المعرصة يتخاف منها وهما عالسرير</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: جوزي بيحلف مية يمين ماقال حاجة وزيه زيي بالظبط مش عارف عادل عرف منين</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: كدة مفيش قدامك غير انك تقابلي عادل . وانتي بتقولي كدة كدة كنتي هتنامي معاه وجوزك عايز كدة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: ايوة .. بس خايفة يصورني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ميادة :: لا متخفيش لو كان عايز يصورك مكنش قالك .. وبعدين كدة كدة هو ماسك علينا كلنا ذلة.. هو بس عايزك .. المهم متقوليش له اني رجعت مصر لغاية مانشوف مايتة ايه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: رجب قالي نفس الكلام بس انا خايفة ومرعوبة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ميادة :: لا ولا تخافي هو كبيرة عايزك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وشايف انك طالما بتتناكي يبقي هو اولي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: ياريت يكون كلامك بجد</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: المهم عادل ده شكله عامل ازي؟ وعلي حسب ما بتحكيلي شكلة غني جدا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: اه هو ماديا مبسوط جدا ده غير انة شيك جدآ في لبسة تحسيه كدة ابن ناس بجد</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ميادة :: تصدقي شوقتيني اشوفة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: طيب انا هنزل دلوقت علشان سايبة محمود لوحده</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: ماشي يا حبيبتي وانا مش عيزاكي تخاافي .. واول ما تنزلي اتصلي بيه وحددي معاه ميعاد تقبليه بس خلي اول مقابلة بينكم في مكان عام وبعيد</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: ماشي.. اسيبك انا ياحبيبتي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل نزلت من عند مياده وهي مطمنة شوية لانها حست من كلام مياده ان عادل مش هيفضحها وانه كبيره عايزها هي مش فضيحة ليها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نزلت واتصلت برجب وعرفته انها هتكلم عادل وتقولو مواافقة تقابلة وفهمتة كمان انها اتكلمت مع ميادة وحكت ليها علي كل حاجة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب زعل طبعا ان امل حكت لمياده وامل قالتلة انها كان لازم تعرف وانها هي كمان في الموضوع زيها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب :: ماشي اللي حصل حصل المهم كلمي عادل واتفقي معاه علي ميعاد</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: طيب لو حدد وقت متأخر وحب اني ابات معاه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب :: اي وقت يحدده مقدمناش حل غير اننا نوافق عليه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: ماشي انا هقفل معاك واكلمة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل قفلت مع جوزها واتصلت بعادل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفضلو يتكلمو مع بعض وعادل كان بيبرر ل امل انة مش عايزها غصب ولا خوف وانها لو هتقابلو علشان خايفة منة فوعدها انة مش هيعمل حاجة ولا تخاف منة .. لكن امل ااقنعتة انها هي كمان مستلطفاه بغض النظر عن اللي يعرفة عنها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>واتفق معاها يقابلها بعد بكره الضهر يتغدو مع بعض في محل في شارع فيصل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ولما امل قفلت معاه واتصلت بجوزها رجب فهم علي طول ان عادل هياخدها بعد الغدا في شقة فيصل .. الشقة اللي كان بينيك فيها ليلي وطبعا مقالش ل امل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الجزء الرابع</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>............</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي المغرب رجب روح البيت وكانت امل هديت بعد ما كلمت عادل ... رجب قعد معاها وفهم منها عادل قالها ايه بالظبط</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>........</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده كانت واقفة في الشباب لمحت رجب داخل البيت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: انا هنزل بقي زي ما قولتلك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>محمد :: هتنزلي بالجلبية دي؟</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ميادة :: ايوة ياراجل مش انا قولتلك من شوية عايزة لغي رجب .. امال هلفت نظره ازاي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>محمد :: اه بس الجلبية دي خفيفة اوي والأندر واالسنتيان بتوعك بايين منة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده بسهوكة .. ماهو هو ده المطلوب... يلا بقي انا نازلة وهعملي اني نازلة اقعد مع امل واتفاجئ انة في البيت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>.............</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>جرس الباب ضرب ورجب قام فتح كانت مياده هي اللي علي الباب</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: ازيك يا رجب</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب :: اتفضلي ياست ميادة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: معلش انا و**** قولت انك في الشغل وقوولت انزل اقعد امل شوية طب اطلع وانزلها بكره</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب :: تطلعي فين بس عيب الكلام ده اتفضلي .. امل جوه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده دخلت ورجب قفل الباب وراها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امال محمد فين</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ميادة .. قاعد فوق مع البنات وبيتابع الأخبار وزعلان علشان المطارات قفلت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب :: اه صحيح ده علي كدة مش هتعرفو ترجعو الكويت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: ازيك يا امل ..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: تعالي اقعدي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده قعدت جنب امل وقالت .. هو هيتصل بالشغل بكره ويشوف . ويمكن علي ما الشهر ده يخلص يكون المطارات فتحت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب :: علي **** كلة .. طيب انا هطلع اقعد مع محمد شوية فوق وانتوا خدو راحتكم في القعدة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب طلع ومياده لفت بوشها وسألت امل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ميادة :: ها احكيلي كلمتي اللي اسمة ايه ده</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل ::: عادل ؟ اه كلمتة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ميادة ::: احكيلي بقي حصل ايه وقالك ايه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: هقابله بعد بكره وهنتغدي في محل في شارع فيصل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ميادة :: كويس بس انتي حسيتي من كلامة ايه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: مش عارفة بس حاسة انة فعلا عايزني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ميادة :: طيب ده حلو اوي.. اللي زي ده متخفيش منة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: يوه نسيت اسألك تشربي ايه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: يابت هو انا غريبة.. انا بصراحة نازلة مش علشان كدة بس</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: امال</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ميادة :: بصراحة زعلت وواخدة علي خاطري منك .. بقي انا يامعفنة احكيلك علي كل حاجة في حياتي وتطلعي انتي مخبية كل حاجة عنك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: معلش غصب عني .. انتي شايفة انها حكايات حلوة اوي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: احا يابت .. ايوة طبعا حكايات حلوة هو فيه احلي من النيك يابت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: هههههه لا بصراحة مفيش</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: قومي بقي اعملي لينا دور قهوة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وتعالي بقي عايزة اعرف كل حاجة وباالتفصيل.. حكم التفاصيل في الحاجات دي بتستهويني اوي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: ههههههههههه حاضر ياختي هقوم اعمل القهوة وارجعلك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل قامت عملت القهوة ورجعت وبدأت تحكي لمياده حكايتها من تعريص جوزها من اول ما اكتشفت فيه الميول دي لغاية ما وصل بيها الحال انها حبت تعريصة واتمنت انها تتناك بجد من حد تاني غيرو</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>في الاول طبعا مكنتش موافقة برغم رغبتها لكن مع تخيل جوزها وقعت في اول ممارسة فعليه مع احمد السباك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>قهوة في شاي ومياده بتسمع من امل وكسها بيشر لبن من تحت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: يالهوووي يا امل .. ايه كل النيك ده .. انا كلوتي بس من السمع اتغرق لبن</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وبدأت امل تحكي ليها حكايتها مع امجد كمان وازاي وصلو للنيك بردو برضا رجب جوزها وميادة بتتخيل كل اللي بتحكيه امل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل حكت ليها وجت عند وسام وراحت متنهددة . نيجي بقي ل ارجل واحد شفتة في حياتي وسام</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: يالهوووي . ده شكلة مكيفك اوي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: مكيفني وبس .. ده عليه زبر .. يخليكي تتمني بس تلمسيه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده ::: هو كبير يابت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: كبير .. احكيلك ايه ولا ايه عنة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>بصي مسيرك تشوفيه وهو طالع او نازل .. هو ساكن في الرابع</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: احكيلي احكيلي .. انا هموووت بسببك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>اكتر من نص ساعة وامل بتحكي ل ميادة عن وسام وعن النيك اللي بيننكهولها وانها محستش انها اتناكت بجد غير منة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: بصي بقي انا مليش دعوة .. انا عايزة وساام ده</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: هههههههههه بسيطة هعرفو بيكي حاضر</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>باب الشقة فتح ورجب دخل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>اتفضل يا محمد</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: نكمل كلامنا بعدين رجالتنا جم</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>محمد :: ازيك ياام محمود</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: الحمد ***.. تعالو يابنات</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: سلمو علي عمتكم امل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فضلو قاعدين مع بعض لغاية الساعة تسعة وبعدين رجب قال لمحمد ايه رئيك ننزل نقعد في المحل شوية</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>محمد :: ماشي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>بعد رجب ومحمد نزلو</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: كملي كملي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: هههه بناتك يابت.. استني هوريكي فيديو ليا مع امجد</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل طلعت الفيديو من تليفونها وشغلتة ل مياده</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: خخخخخخخخخ يابت الفاجرة ايه ده</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: جوزي ياختي كان هيموت ويشوفني وانا بتناك وهو اللي طلب مني اصور ل امجد من غير ما ياخد باله</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: بس احاااا فيديو فاجر اووي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فضلت ميادة تتفرج علي امل وهي بتتناك من امجد وبعد ما المقطع يخلص شافت الست اللي قابلتها علي السلم في الفيديو بتتسحب زي الحرمية جوه الأوضة وطبعا كان باين ان امجد راح استخبي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ميادة ::: ايه ده .. ودي دخلت الأوضة اازاي وانتي خرجتي روحتي فين</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: دي بنت عم رجب شكلها شافت امجد وهو بيدخل الشقة عندي وعلشان تشوف احنا بنعمل ايه رن الجرس وانا وامجد كنا زي ماكنتي شايفة وعملت نفسها عايزة مني حاجة .. دخلت اجبلها من المطبخ دخلت زي مانتي شايفة تتسحب علشان تقفشة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ميادة :: كويس ان امجد كان مستخبي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: مانا لو كنت اتأخرت كانت قفشتة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: طب مفيش فيديو لوسام يابت مخبياه كدة ولا كدة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: ياريت ياختي هههههههه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: انا هايجة اوي يخرب بيتك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: هههههه بناتك قاعدين والواد ابني كمان</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: ماشي ياختي الا صحيح يابت انا نفسي رايحة للبسبوسة وبصراحة كدة مش بتطلع معايا قد كدة ماتطلعيلي بكره نعملها سوا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: بس كدة انا عنيا ليكي..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ميادة :: تسلملي عنيكي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>..............</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>بعد ما محمد وميادة طلعو شقتهم</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ميادة :: محمد اعمل حسابك بكره هخليك تنيك امل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>محمد :: ايه ده بجد</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ميادة :: عيب عليك انا عمري قولتلك حاجة ومحصلتش</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>محمد :: انتي اتفقتي معاها؟</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ميادة :: لا بس انا طلبت منها تطلعلي بكره</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>هنا علشان تعملي بسبوسة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>محمد :: وبعدين ؟</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ميادة :: بص انا بعد ما تعمل البسبوسة هاخدها في الأوضة بتاعتنا بحجة اني عايزة اتكلم معاها ده اللي هنقوولة يعني ليك.. لكن بيني وبينها هنكون داخلين نروق علي نفسنا انا وهي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وانت تدخل علينا واحنا هايجين</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>محمد :: طيب وهي ممكن توافق ؟</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ميادة :: هههههه دي هتموت وتتناك منك .. ملكش دعوة انت بس واعمل اللي بقولك عليه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>محمد :: هموت وابوس رجليها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: كسمك .. عارفة.. انت تبوس رجلي انا الأول يا كسمك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>محمد :: اووووف هيجتيني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: ده لسة بكره هنفشخك من الهيجان</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>محمد :: طيب هتيجي امتي هي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: ممكن علي بعد الضهر</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>محمد :: فل اوووي .. اروح بقي احلق واروق نفسي من دلوقت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>.......</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>تاني يوم امل بعد ما رجب نزل المحل روقت شوية في الشقة وعلي الساعة واحدة ونص الضهر ميادة رنت عليها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي امل وسألتها هتطلعي ولا ايه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: خمسة بس وهطلعلك حاضر</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل طلعت ومش في دماغها اي حاجة هتحصل بينها وبين ميادة او بينهم وبين محمد</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وكان في الوقت ده محمد قاعد بيتفرج علي فيلم عربي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده فتحت الباب ل امل ورحبت بيها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وامل دخلت سلمت علي محمد وراحت المطبخ علي طول مع مياده</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: انا مجهزة اهو كل حاجة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل ::: طب كويس</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل بدأت تعمل البسبوسة وميادة تساعدها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ميادة :: اعملي حسابك هنخلص البسوسة دي ونسيبها تبرد وهندخل الأوضة انا وانتي حاكم انا من امبارح وانا هايجة نيك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: يانصيبتي . طب وجوزك اللي بره ده</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: مالو جوزي ؟ ماهو متنيل قاعد قدام التليفزيون .. وبعدين ياريت يابت ياخد بااله .. ايه تكرهي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: مش القصد بس هيبقي صعب علينا وخصوصآ انة جوزك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ميادة :: لا ياستي ملكيش دعوة انا راضية وعايزة كدة.. بت ولا انتي بقي اللي مش عايز رجب ينام معاكي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: انا ؟ لا عادي .. يمكن الاول كنت بغير عليه.. لكن دلوقت لا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: طيب امال ايه بقي.. نخلص البسبوسة ونروح الأوضة .. دانا هاكل كسك اللي مروي لبن ده</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>بعد ما امل خلصت البسبوسة مياده وامل راحو علي اوضة النوم</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: محمد انا هدخل انا وامل الأوضة نرغي مع بعض شوية وانت بعد ما البسبوسة تبرد خد منها وادي للبنات</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده دخلت هي وامل وقفلت الباب وراهم لكن من غير مفتاح</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وامل كانت محرجة لانها كانت حاسة ان محمد ممكن يدخل عليهم في اي وقت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: مالك يابت مكسوفة ووشك محمر كدة كدة .. تعالي قربي انا هايجة هيجان السنين</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل راحت خطوتين لمياده ومياده قربت منها اوي وحطت ايدها تحت دقنها ورفعت وشها لفوق</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>يخرب بيت شفايفك وراحت واخده شفايف امل بين شفايفها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>بوس ومص في شفايف لبعض لغاية ما الاتنين غابو عن الدنيا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ايد مياده بدأت تتحرك ببط علي بزاز امل وتحسس عليهم براحة وامل واخدة لسان ميادة بين شفايفها مص واخر هيجان</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده بعدت خطوة وقعلت الترنج اللي لابساه وامل هي كمان بدأت تقلع هدومها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الأتنين بقوا قدام بعض عراية</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ميادة شدت امل من ايدها وقربتها ليها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وايدها الأتنين بتتلمس بزازهها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>تعرفي بعد اللي سمعتة منك امبارح نفسي في ايه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: بصوت واطي ممحون.. نفسك في ايه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نفسي اكون معاكي ووسام بينيكك واشوف محنتك وانتي بتتلوي تحت منة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ايد مياده وطراطيف صوابعها بتمشي براحة علي جسم امل من بزازها لغاية بطنها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وانا نايمة تحت منة وهو مدخل زبه في كسك وكل شوية اشيل زبه منك وامص فيه .. اوووووووف .. ارضع راس زبه بشفايفي وامص اوووي وبعدين احطة في كسك تاني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: اااااااااخ . اااااااااااخ</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وبعدين انام جنيك عاالسرير وارفع رجليا له وشفايفي ترووح لشفاايفك امصهم</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: ااااااااه .. اااااااااه . كلامك سيبلي اعصابي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: ووسام يشيل زبه من كسك ويحطة في كسي انا .. واتمنيك تحت منه اااااااي براحة ااااااااه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل نامت علي طرف السرير ومياده نزلت علي ركبها قدام فخاد امل .. فتحتلها رجلها وراحت لكسها الوردي بلسانها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: يالهوووووي .. كسك منفوووخ اوووي.. ياتري من زب وسام ولا زب امجد</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل ::: مش قاااادرة يا ميااادة.. كلامك تعبني اووي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: عارفة بقي انا نفسي في ايه دلوقت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: ايه اااااااه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ميادة :: نفسي محمد يدخل علينا .. ويشوفني وانا بين فخادك .. وبلحس كسك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: انتي مجنوونة اوووي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: طب انا مجنونة بقي استني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ميادة قامت فتحت الباب سيكة صغيرة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ورجعت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: انتي عملتي ايه يا مجنونة.. مش خايفة بناتك يدخلو علينا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ميادة :: لا بناتي مش هيدخلو انا متأكدة ان محمد فضولة هيخليه يبص علينا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده فتحت رجل امل تاني ودخلت بينهم ووفتحت كسها بصوابعها ونزلت بلسانها تلحسه براااااحة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل بتتلوي تحت منها وايدها راحت تفرك في بزازها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>واهاتهاا المكتومة بدأت تخرج من بين ضلوعها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ااااااي ااااااي كمان كمان اوووووف اوووووف</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>لسان مياده مش راحم كس امل اللي بدأت تلف رجليها حوالين مياده من المتعة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وعيونها مغمضمة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>لحظات وكانت مياده قايمة من من عليها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وامل بتعض في شفايفها وصوابعها بتفرك في حلمات بزاززها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ثواني وكانت حاسة بلسان مياده رجع يتحرك اكتر واكتر علي كسها وسمعت صوت الباب بتفتح</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عرفت ان محمد جوزها دخل عليهم لكن متعتها وهيجانها خلاها متقومش من مكانها وفضلت انها تستمتع بأهم لحظة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وهي ممارسة الجنس الثلاثي بينها وبين ميااده وجوزها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده بصت لمحمد وهي مبتسمة ونزلت مره تانية تلحس كس امل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>محمد واقف يتفرج عليهم وبيدعك في زبه من فوق البنطلون</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: مش قولتلك المعرص بتاعي هيدخل علينا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>محمد بدأ يقلع هدومة واهات امل بتذيد مع كل حركة من حركات لسان مياده علي كسها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده قامت وراحت نايمة جنب امل وهي تانية رجل ومنيمة التانية واخدت بزاز امل بين شفايفها .. ومحمد نزل علي ركبة مكان ميادة ( بين فخاد امل )</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وبدأ يلحس في كس امل ومن فوق مياده بتمص في حلمات بزازها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وامل تحت منهم بتتلوي من المتعة والأثارة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده بدأت تهيج امل اكتر بكلام عارفة انة هيخلي كسها يولع من محنتها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>بصوت ممحون مليان شرمطة .امل ياشرموطة .. يالبوه ردي عليا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: ايوه .. اااااه ااااااه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: مبسوطة .. مبسووطة يالبوه .</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: اااااااااه ااااااااااه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: وانت يا كسمك الحس كس اللبوه امل كويس .. عايزه كسها يولع تحت لسانك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: اااااخ ااااااخ .. مش قاااادرة .</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: مالك يا متناكة .. مش قادرة ايه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: بتعض في كف ايدها وشفايفها وعيونها مشعلقة في السقف من محنتها .. تعبت .. ااااااخ ااااااخ</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: سمعت يا كسمك.. قوم يا معرص.. قوم ريح كس االشرموطة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>محمد قام وشد امل من وسطها لطرف السرير .. وقلع بنطلون والبوكسر وحط زبه علي كس امل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>واامل بتتأوه وقامت نص قومة عايزه تشوف زب محمد عامل ازاي علي كسها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>محمد بدأ يمشي زبه علي كس امل ويخبطة علي كسها اوووي ومياده راحت طالعة فوق امل ونزلت علي شفايفها بكسها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الحسي كس ستك يالبوووه .. الحسي يامتناكة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل مسكت زنبور ميادة بين شفايفها واهات نار طالعت لما حست بزب محمد بيغوص في كسها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ااااااااه اااااااه. اووووووف اوووووووف</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فضل محمد ينيك في امل ومياده من فوقها تحك كسها في لسان امل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: قومي يالبوه ففلئسي وانتي بتلحسي كسي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده نامت علي ضهرها وامل فلئست ووشها مدفون بين فخادها ومحمد من وراها واقف علي ركبة وبيحط زبه فيها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>دخل بزبه بشويش وبطئ امل نزلت علي كس مياده تلحسه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>والهبد والرزع والأهات كانو هم سيد الموقف لمدة عشر دقايق</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>بعدها مياده حبت توري امل هي ازاي مسيطرة علي جوزها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وبدأ الجزء الثاني من الحفلة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: قوم يا كسمك يا اخو اللبوه انزل تحت رجل ستك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>محمد بدون اي تفكير او تردد شال زبه من كس امل اللي استغربت رده فعل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>محمد راح تحت رجلين امل زي الكل وفضل يبوس فيهم وهي بتشتمة بأمة واختة بأوسخ شتايم</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وبصت ل امل وهي مبتسمة.. تحبي انيكة قدامك واكسرلك عينة الخول</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>قامت وطلبت منة يفلئس ليها وهي واقفة عالسرير جنبة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ورفعت رجليها وبصباع رجليها الكبير بقت عمالة تبعبصة في طيزو ومحمد بيحرك طيزو زي المرة الشرموطة وبيتأوه ولا المتناكة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده شدت امل من اايدها علشان تبعبص محمد ..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>في الاول امل مكنش عندها الجراءة تعمل كدة .. لكن مياده بنظراتها كانت مسيطرة علي امل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل قعدت جنب محمد وحطت صباعها علي خرم طيزة.. وبدأت تحرك بطن صباعها براحة علي خرم طيزو ومحمد بيتأوه وبيهز ليها طيزو</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>شوية شويه صباعها بدأ يدخل جواه وايدها التانية ممسكت زبه من تحت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل ومحمد كانو في قمة الهيجان ومياده</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>يمكن هيجانها كان اكتر من محمد وامل لانها شافت جوزها وهو بيتبعبص قدام عنيها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>محمد مقدرش يستحمل من شدة الهيجان وجاب لبنة في ايد امل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وامل ومياده كملو سحاق لوحدهم</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل نزلت من عندهم وهي مش مصدقة اللي شافته بعنيها وشخصية ميادة اللي كانت هي المسيطرة علي محمد .. وازاي محمد كان خاضع ليها بالشكل ده ومش بس كدة ..ده زي ما يكون جواه واحدة شرموطة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الجزء الخامس</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>.......</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل نزلت شقتها وهي حاسة بأثارة رهيبة واستغراب اكتر من اللي من اللي حصل بينها وبين ميادة وجوزها محمد.. ومن اللي شافتة من ميادة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>خدت دوش وروقت علي نفسها وفتحت التليفزيون تشوف اخر الأخبار ايه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وطبعا مكنش فيه سيرة في التليفزيون غير فيرس كورونا وانتشارة الرهيب في العالم وتحذيرات وزارة الصحة بشأن طرق الوقاية من الفيرس</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>قعدت شوية تتفرج علي التليفزيون وبعدين قامت علشان تنام شوية</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>يدوب دخلت عالسرير وحطت راسها ودماغها مفصلتش ومنظر محمد قصاد عنيها وهو نازل علي رجل ميادة يبوسها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ده احساسها وهي حاطة صباعها في طيز محمد لما ميادة شدتها من ايدها علشان تخليها تبعبص جوزها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل سخنت وهاجت تاني من التفكير في الموضوع ده</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>. كل شوية تتقلب شمال ويمين مش عارفة تنام نهائي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>قامت واتصلت برجب</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: ايوة يارجب انت فين</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب :: انا في المحل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: طب تعالا عيزاك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب :: ليه في ايه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: عارفة هتسأل كتير .. انا عايزة اتناك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب :: لا مش هينفع خالص دلوقت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا وامجد جاتلنا عربية بضاعة وبنزلها في المحل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: مليش فيه.. سيب ام المحل وتعالا ..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب :: احا .. انتي عمرك ماطلبتي مني اجي من المحل علشان كدة.. في ايه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: طيب اقولك علي اللي يخليك تيجي جري ..انا اتنكت من محمد جوز ميادة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب :: ايه ده بتتكلمي بجد ولا بتهزري</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل ::: معقول ههزر في حاجة زي كدة.. يلا بقي مستنياك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب :: ماشي جايلك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب قفل التليفون مع امل وقال ل امجد هوصل لغاية البيت رص انت البضاعة وانا ساعة كدة وهرجعلك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب روح البيت. لقي امل قاعدة في الصالة بقميص نوم وردي شفاف ومظبطة نفسها عالأخر وقاعدة علي كنبه الأنتريه حاطة رجل علي رجل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب :: انتي كنتي بتتكلمي بجد علي موضوع محمد ؟</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: لا طبعا انا لسة نازلة مليش ساعة من فوق وبتكلم بجد</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب :: بالسرعة دي ؟ طب حصل ازاي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: محمود يا حبيبي ادخل اوضتك والعب علي الكمبيوتر بتاعك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>محمود دخل الأوضة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: هحكيلك بس مش وقتة يامعرص</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا عايزة منك حاجة تعملها لو بتحبني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب :: اممممم.. حاجة ايه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل فردت رجليها قصاد رجب</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انزل بوس رجلي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب استغرب ومبقاش فاهم في ايه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب :: في ايه يا وليه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: مفيش .. مش انا بعملك كل اللي بتطلبة مني ؟ انا بطلب منك تنزل تبوس رجلي .. ايه مستهلش</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب :: لا تستاهلي طبعا بس انا مش فاهم ايه الطلب الغريب ده</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: غريب ليه .. انا ليا مذاج ابقي ستك النهاردة .. ها هتنزل ؟</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب :: انزل منزلش ليه.. دانا ابوس رجلك وايدك كمان.. هو انا ليا غيرك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: انزل علي ايدك وركبك وبوس رجليا واتزل ليا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب نزل علي رجليه وايده زي ما امل طلبت وبقي عمال يبوس في رجليها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وامل بتلمس علي شعره بصوابعها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: شاطر يا كلبوبي .. تعالي بقي ورايا الأوضة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل قامت ودخلت الأوضي ورجب دخل وراها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: اقلع يا كسمك كل هدومك وتعالا تحت رجلين ستك ياخول</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب اتصدم من كلام امل . لكنة معلقش</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وبدا فعلا يقلع هدومة وامل قاعدت علي طرف السرير حاطة رجل علي رجل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انزل يا متناك علي رجل ستك.. عايزه صوابع رجلي تنضفها بلسانك ..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب راح علي رجل امل وبقي فعلا بيلحس رجليها وصوابعها بلسانة وامل هاجت فشخ وكسها بيشرشر عسل من الهيجان . وحست قد ايه هي مستمتعة بخضوع جوزها ليها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>بعد ما رجب لحس ونضف رجول امل قامت وحطت رجليها علي راسه وداست عليها جامد لدرجة ان رجب رنام علي اللارض وامل داسة برجليها علي راسة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب : في ايه يا امل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: فيه انك بقيت الكلب بتاعي .. والنهاردة اكتشفت متعة عمري ما كنت اتخيلها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب :: رقبتي طيب.. اامل . رقبتي هتتكسر بجد</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: ايه رائيك انا ليا مذاج ابعبصك في طيزك النهارد</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب :: خخخخخخخ احا .. تبعبصي مين</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: هبعبصك انت يا متناك. ايه مش عاجبك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب برغم استغراابة للي بتعملة امل لكن كلامها هيجة وحس بنوع جديد من المتعة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب :: طيب ماشي بس رجلك بجد وجعتلي رقبتي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل شالت رجلها من علي رقبة رجب</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>شاطر يا كلبوبي .. وعلشان انت بتسمع الكلام هخليك تلحس كسي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل نامت علي ضهرها وفتحت رجليها لجوزها المعرص ورجب طلع علي ايده بيت فخاد امل وراح لكسها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>في نفس اللحظة كانت ميادة فوق هي ومحمد قاعدين بيتكلمو مع بعض ازاي ميادة هتتناك من رجب</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>محمد :: امل دي طلعت جامدة نيك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ميادة :: اي خدمة يابن الشرموطة . خليتك اهو تنكها ومعايا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>محمد :: باس ايدها ياقلبي هو انا ليا غيرك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ميادة :: المهم انا كمان هموت واجرب العرص التاني واخليه كلب تحت رجلي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>محمد :: كدة هزعل منك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ميادة :: ليه ي كسمك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>محمد :: انا بس اللي كلبك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: انت جوزي ومعرصي وكلبي .. لكن هو هيبقي كلبي بس</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>محمد :: تعرفي انا بيجي عليا وقت بخاف ان حد يعجبك وتحبيه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: هههههههههه ايه ياببيي انت بتغير ولا ايه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>محمد :: بصي هو احساس ممزوج ما بين المتعة والغيرة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ميادة :: طيب .. المهم دلوقت انا عايزة اتناك من العرص التاني .. وانت قاعد ليل نهار...</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>محمد :: ما طبيعي هروح فين يعني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ميادة :: فاهمة بس لازم نفكر في حل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>محمد ::: انا مش شايف فيه مشكلة.. رجب معرص ومراتة لسة متناكة مني .. احنا عايزين وهو عايز لزمتها ايه نلف وندور علي بعض</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ميادة :: ماهو امل مش عايزة كدة .. امل كان شرطها الاساسي انها تتناك بعيد عن جوزها .. وهو كمان لو هينكني ينكني بعيد عنها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>محمد:: اه بس مفيش مشكلة من نزولك عندها مانتي كدة كدة صحاب</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ميادة :: انت غبي ؟ بقولك مش عايزة علاقتي معاه قدامها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>محمد :: ممممممم اه صحيح.. ايه الغباء اللي انا فيه ده</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده انت من بكره تتعود تنزل تقعد عالقهوة بحجة انك زهقت من قعدة علشان بعد كدة يبقي طبيعي انك تنزل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ويبقي طبعا في ميعاد محدد</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>محمد :: ماشي بكره عالساعة اتنين هنزل وهعدي علي رجب في المحل وارغي معاه شوية وبعدين اروح القهوة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ميادة :: شاطر.. المهم متطلعش قبل ساعتين</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>محمد :: ماشي .. بقولك فيه موضوع كدة كنت عايز اكلمك فيه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ميادة :: موضوع ايه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>محمد :: هو بصراحة موضوع بخصوصك انتي واختك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ميادة :: مش فاهمة ؟</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>محمد :: مياده هو انتي ليه خبيتي عليا انك انتي واختك بتمارسو مع بعض السحاق</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ميادة اتفاجئت من كلام جوزها. سكتت شوية وبعدين سألتة . انت عرفت منين؟</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>محمد :: مش مهم عرفت ازاي .. بس حابب اعرف ليه خبيتي عليا ؟ هو من امتي بنخبي علي بعض حاجة زي كدة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ميادة :: لا انا يهمني اعرف عرفت ازاي ؟</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>محمد :: من ساعة اخر مرة اختك كانت عندنا قبل ما نيجي هنا شفتكم بتمارسو مع بعض</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده : ااااااه يبقي انت اللي كنت في الشقة يومها .. وانا اقول الباب بتاع الشقة كان مفتوح ازاي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>محمد :: انتي ليه خبيتي عليا حااجة زي كدة.. انا كنت فاكر ان اي حاجة بتحصل في حياتنا بنقول لبعض عليها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ميادة :: علشان دي اختي ي محمد .. ومينفعش افضحها قدامك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>محمد :: بس انتي عارفة اني نفسي فيها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ميادة :: بص يا محمد . اختي برغم اللي شفتة بينا لكنها مش شرموطة وهي مش بتحب الرجالة . واللي بيحصل بينا ده مش بيحصل مع ستات تانية .. يعني متفكرش انك تعرفها انك عارف .. ولا حتي تفكر تستغل ده</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>...........</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب نزل بين وراك امل وبلسانة بقي بيلحس كسها ويمص زنبورها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: اوووووف الحس يا خووول . الحس لبن محمد من علي كسي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب :: احا .. هو انتي مغسلتيش كسك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: واغسلة ليه يا معرص وكلبي موجود.. مش انت كلبي .. الحس كسي ونضفة من لبن المعرص اللي شبهك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>كلام امل هيج رجب وبقي عمال يلحس في كسها ويمص فيه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: قوم يا متنااك اطلع فوقي واديني طيزك وانت بتلحس كسي .. عايزه ابعبصك في طيزك المتناكة دي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب قام وطلع فوق امل في وضع 69</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وهو بيلحس كسها امل كانت بدخل صباعها في طيزه وبتقوله كلام ابن متناكة علي طيزو ورجب بدأ يحس الأثاره وهو بياخد فيها من مراتة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: ايه الطيز دي ؟. دي طلعت متناكة اووي يا معرص</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل مسكت زب جوزها واخدته في بوقها تمص وترضع</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ورجب فوق منها هيموت من الاثارة الجديده عليه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>اول مره يتمصوله زبه ويتبعبص في طيزه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>لدرجة انه مستحملش الاثاره وجاب لبنة في بوقها علي وش امل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>.......</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>تاني يوم الصبح بعد ما رجب فطر ولبس هدومة علشان ينزل المحل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب :: النهارده هتقابلي عادل مش كدة.</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: ايوه علي الساعة واحدة كدة هطلع ابنك عند مياده واروح اقابلة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب :: ليه الساعة واحدة مش متفقين عالساعة اتنين هتتقاابلو</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: مانا علي ما البس واطلع ابنك واروح تكون جت الساعة اتنين</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب :: تحبي اروح معاكي واستناكي في مكان قريب من الكافيه اللي هتتقابلو فيه؟</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: انت مش بتقول انك متأكد انه هياخدني شقتة اللي في فيصل ؟ وانة هينكني النهاردة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب :: ده اكيد انا شاكك في كدة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: خلاص لازمة روحتك معايا ايه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب :: عموما اول ما تكوني ققربتي توصلي الكافيه تتصلي وتعرفيني. ولما تمشي من عنده بردو تتصلي وتطمنيني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: حاضر</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب نزل المحل وامل دخلت الحمام وعملت سويت لكل جسمها وعلي الساعة واحدة طلعت محمود ابنها عند مياده</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>محمد :: هو جوزك في المحل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: اه نزل من الصبح</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: اصل محمد ذهقاان من قعدة البيت وبيقول هينزل يقعد معاه شوية</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>محمد :: اه القعدة في البيت ملل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: طيب ايه رئيك .. ولا صحيح انتي رايحة مشوار</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: ههههههههه بت اتلمي يلا اسيبكم انا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وانت يا محمود انا هوصل مشوار اقعد مؤدب</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل نزلت واخدت تاكسي وراحت للكافيه اللي متفقة مع عادل تقابلة فيه هناك وقبل ما تدخل الكافيه اتصلت برجب جوزها وعرفتة انها خلاص وصلت للكافيه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وكان عادل فعلا مستنيها عالطربيزه اللي حجزها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عادل :: اهلا اهلا يا مدام امل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: ازيك يا استاذ عادل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عادل :: تصدقي كنت خايف متجيش</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل ابتسمت وقالت .. لا طاالما وعدتك هنتقابل فاكيد مش هخلف وعدي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عادل :: طيب نتغدا ولا نشرب حاجة الاول؟</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: لا انا مش جعانة لكن ممكن اشرب عصير برتقال</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عادل نده عالجرسون وطلب له قهوة وطلب ليها عصير البرتقال</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا مش مصدق اننا اخيرا اتقابلنا وانك قاعدة معايا علي طرابيزه واحدة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: هههههه ليه بقي مانت كنت متأكد اني مش هقدر اقولك لا خصوصا بعد االلي قولتة ليا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عادل :: كدة بدايه مش حلوة علي فكرة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا قولت ليكي اني معجب بيكي وان الكلام اللي قولتة لو انتي مش عايزة تقابليني تنسيه وكأني معرفش حاجة خالص</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: طيب وانا كمان بصراحة كدة معجبة بيك يعني راجل شيك وناجح وليك كدة نظره عجبتني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عادل :: بجد ؟ تعرفي كلامك ده فرحني اوي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الجرسون جاب القهوة وعصير البرتقال ومشي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: هههههههه ليه بقي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عادل :: لاني مكنتش متخيل اني عاجبك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: لا بصراحة انت تعجب اي واحدة تشوفك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عادل :: طب بقولك ايه ما تيجي نكمل كلامنا في مكان تاني غير هنا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: ممممممم.. زي فين كدة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عادل :: اي مكان مش عام يعني .. علشان نتكلم براحتنا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل:: مش عارفة .. طب بقولك ايه . ما تيجي نتكلم مع بعض بصراحة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا عارفة انت عيزنا نروح فين وعلي فكرة مجهزة نفسي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عادل سكت شويه وهو مبهور بذكاء امل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وبعدين قالها .. وانا موافق نتكلم بصرراحة مع اني كنت صريح معاكي من الأول.</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: ماده اللي خلاني اجي بصراحة لانك جيت معايا سكة .. بس بردو مقولتش انت وصلت لتليفوني ازاي ؟</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عادل :: طيب هقولك بس بشرط توعديني انك لما تعرفي ميحصلش منك رده فعل تزعلني لادلوقت ولا بعدين</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: يا عادل .. اسمحلي اتكلم من غير تكليف</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عادل :: ياخبر ابيض .. ياريت طبعا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: ياعادل انا مش غبية وعارفة ان فيه بينك وبين ليلي علاقة وهي اكيد اللي ساعدتك تعرف عني كل اللي عرفتة لكن ازاي هي ووصلت لتليفوني ده اللي هتجنن واعرفة .. وبعدين انا وجوزي اللي تحت رحمتكم يعني اكيد مش هعمل حاجة ..ولا انت شايف ايه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عادل :: شاايف انك ذكيه جدا وفوق ما كنت متوقع وده اللي هيخليني احكيلك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>بكل صراحة واكشفلك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>بصي يا ستي اولا كل اللي عرفناه ده عرفناه عن طريق تليفون جوزك مش عن طريق تليفونك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب في ليلة كانت بايت عند ليلي وطبعا جوزك كان بيهددها بكشف علاقتنا وانة هيفضحها ويقول لجوزها لو مانمتش معاه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وليلي وافقت تحت تهديد رجب وبقت بتنام معاه فعلا. لغاية ما في يوم استغل سفر جوزها وراح ليها شقتها وبات معاها ليلة ومن سوء حظة ان الفون بتاعة فصل شحن وحطة عالشاحن قبل ما ينام</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>والصبح نزل من عندها ونسي الفون بتاعة عندها وليلي فتحت الفون وشافت اللي شافتة وطبعا كانت فرصة ليها علشان تخلص من تهديد جوزك ليها وصورت طبعا كل االمحادثات اللي بينك وبين رجب ده غير الفيديوهات اللي انتي تعرفيها والصور</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: ااممممم .. كدة فهمت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عادل :: طيب نمشي بقي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: اها نمشي .. هنروح فين ؟</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عال :: شقتي .. هي قريبة من هنا ... هو اانتي ممكن تتأخري لغاية امتي كدة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: لا عادي انا قولت لجوزي اني رايحة عند عمتي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عادل :: يعني رجب ميعرفش انك معايا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: لا طبعا مقوولتش له ولا حكيتلة اصلا علي اللي دار بينا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عادل :: مع اني كنت متوقع غير كدة بس كدة ااحسن بردو .. ها ايه رئيك نمشي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: زي ما انت عايز</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عادل عرف من ردود امل انها فعلا مجهزة نفسها تتناك منة وانها حسباها صح</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>اخدها بعربيتة وطلع بيها علي شقتة اللي مكنتش بعيده عن الكافيه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>في نفس الوقت اللي امل كانت قاعدة في الكافيه مع عادل كان محمد جوز ميادة نزل قعد مع رجب في المحل بتاعة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب :: لحقت تذهق من قعدة البيت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>محمد :: مانت عارف احنا الرجالة مش بنحب قعدة البيوت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب :: عندك حق .. و**** يستر في الايام اللي جاية</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>محمد :: تقصد علي فيروس كورونا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب :: ايوة بيقولو ان دول كتير انتشر فيها الفيرس ده</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>محمد :: اه حتي الكويت قفلت المطارات بتاعتها ومش عارف لو جه ميعاد سفري والمطار فضل مقفول هرجع ازاي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب :: يمكن *** يعدلها ما اكيد العالم هيلاقي علاج</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>محمد :: ياريت لحسن كدة بيوت ناس كتير هتتخرب... انا مش هعطلك هروح اقعد عالقهوة شوية</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب : تعطل مين ياعم .. تصدق كدة عيب</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>محمد :: ياعم انا مذاجي اقعد عالقهوة .. متعود كل ما انزل مصر اجازة كل يوم عالساعة اتنين انزل القهوة اخبطلي ساعتين تلاتة وبعدين اروح</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب ؛: اها تعود بقي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>محمد : انا شفت وانا جايلك المحل قهوه جنبك علي طول هروح اقعد عليها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب :: طيب طالما متعود مش هقولك لا بس هقعد معاك شوي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب قام هو ومحمد وراحو قعدو عالقهوة .. وهما قاعدين وسام كان معدي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وشاف رجب راح سلم عليه ورجب عرفة علي محمد وقاله دول جيرانا في نفس البيت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وسام ومحمد اتعرفو علي بعض ووسام قعد معاهم شوية شرب شاي وبعدين قام علشان محل الموبايلة االلي شغال فيه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>.....</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل وعادل كانو وصلو الشقة وعادل فرجها عالشقة وقعد يتكلمو شويه وكان مجهز قعده حلوة وطبعا شربها خمرا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>في الأول امل كانت رافضة نهائي تشرب لكن عادل قدر يقنعها انه مش هيسكرها وانها تشرب بس لتعدل مزاجها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفعلا امل شربت في الاخر والمزاج بقي عنب لدرجة انها قامت ورقصت لعادل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>شوية شوية امل وعادل انسجمو مع بعض وراح قايم رقص معاها والحكاية سخنت ما بينهم وراح حضنها وقفش في شفايفها بشفايفة وهز الجسم توقف نهائي والكلام بقي بين شفايفهم واحضان ساخنة وتلامس وتحسيس هخلي امل في قمة هيجانها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وبدأ عادل يقلع امل هدومها حتة حتة لغاية ما بقت قدامه بقميص نوم قصير فوق الركبة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>قميص احمر شفاف .. بسبعة عن الصدر شفاف عند الحلمات والبطن نازل بسبعة شبيكة بين الفخاد</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>القميص علي جسم امل الملبن وطيازها وسوتها ولون بشرتها وفخاده البيضة اللي زي القشطة خلت زب عادل انتصب علي اخره</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل حست بزب عادل وهو واقف علي كسها وكان باين انة كبير وصلب هاجت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>واايدها نزلت لا اردي عليه ومسكتة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: ياالهوووي علي بتاعك.. ايه ده</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عادل :: عجبك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: اوووي ... ونزلت علي ركبها وفتحت سوستة بنطلونة ودخلت ايدها جوه وعيونها في عيون عادل .. عيون مليانة بالهيجان والاثاره</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>دخلت ايدها تحت البوكسر واول ما لمست زبه وحست بسخونيه ونار طالعة من زبه علي ايدها جسمها اتكهرب وحست بهيجان اتملك منها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>طلعت زبه وعيونها مش مصدقة اللي شافتة .. زبه يشبه زب وسام لكن الراس</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مرسومة اكتر والبيضان سايحة ومدلدلة لتحت وناعمة اووي .. والعروق بتاعتة بارزه وزبه بيلمع كأنة مدهون فزلين</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>جسمها اتنفض وشايفها سالت منها العاب</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ومحستش بنفسها غير وهي واخده زبه به بين شفايفها تمص وترضع وتتاوه وبتمتم بكلام واطي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>اوووف .. زبك حلوو اوووي .. امممم اممممم .. جميل .. جميل .. امممممم امممم</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عادل حط ايده علي راس امل وبقي عمال يدخل زبه في بوقها وامل مش شبعانة مض ورضاعة في زبه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وبعدين نزلت بشفايفها علي بيضانة تمص وتشفط فيها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عادل في اللحظة دي بدا يفك زراير القميص بتاعة وبعد ما قلع القميص فك حزام البنطلون كمان وقلعة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وشد امل وخلاها وقفت علي رجليها وراح شايلها ودخل بيها اوضة النوم وقفل باب اللاوضة برجلة .. ونيمها بشويش عالسرير</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>شدها لطرف السرير ونزل علي ركبه بين وراكها وقرب من كسها وكانت لابسة اندر احمر شفاف</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>قرب بشفايفه علي كسها وباسه براحة وريحة كسها وهيجانها خلي عادل في هيجان عمره ما حس بيه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مسك الكلوت بتاعها بسنانة ورفعة لفوق وهو بيشم كسها وصباعة دخل من تحت الكلوت وراح لبين شفرات كسها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>اووووف كسك ناعم اوووي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: عملهولك سويت مخصوص قبل ما انزل علشان عارفة انك هتجبني هنا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عادل قلعها الكلوت ونزل علي كسها يبوس فيه وانفاسه تنزل كرباج علي كس امل يولعها اكتر ماهي مولعة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فتح كسها بصوابعة ودخل طرف لسانة لبين الشفرات وبدأ يسحب لسانة براحة وبطئ وامل تحت منه بتتلوي وايدها بتفعص في بزازها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ااااااه اااااااااه .. كسي مولع اووووي .. كمان يا عاااادل .. كمان يا قلبي.. لسانك حلووو.. اووووووووف .. يالهووووي . كسي بيشرشر مش قادره</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>كلام امل اثار الميول السادية اللي جواه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مسك كس امل كله بين سنانة وبقي بيعض فيه عضاات خفيفة .. امل اتجننت وهاجت اكتر وبقت بتشد في الملايه بأيدها وبتعض بسنانها علي شفايفها وبتقوم نص قومة مش قادرة تستحمل هيجان كسها تحت شفايف وسنان عادل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>اللي راح لزنبورها واخده عصره عصر بين شفايفه .. وصباعة راح لخرم طيزها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>صباعة بيتحرك حركات دائرية حولين خرم طيزها .. وشفايفة بتمص زنبورها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>اححححححح احححححححح</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ولعتني ولعتني يا عادل.. طيزي بتاكلني وكسي بيحرقني اووووي.. دخل صباعك في طيزي .. طيزي هايجة اوووي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عادل قام وخلي امل تنام علي بطنها ورفع وشطها لفوق .. وفشخ طيزها بأيده</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وامل بتبص عليه وهي مفلئسة ومستنيه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>تتناك في طيزها منة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عادل بأيده وراح لطشها علي لحم طيزها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>اااااااااي . براحة يا عادل.. ايدك بتلسوع</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عادل :: بس يا مره يا متناكة .. طيزك انا عارف اايه الليي هيمتعها.. وراح مطلشها علي طيزها كذه مره وامل بتولول من اللسوعة .. وراح مدخل صباعة الوسطاني في طيزها وبقي بيبعبصها بغل ونزل يعض بسنانة في لحم طيزها المربرب الطري</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل فهمت خلاص ان عادل عنيف في الجنس وان ده اللي بيكيفة وان مفيش قدامها غير االخضوع والرضوغ لرغباتة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ويمكن ده اثارها وخلاها تهيج اكتر خصوصا ان عادل بدأ سلسلة الشتايم الاباحية</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>تعالي يا كسمك انا هفشخ طيزك المتناكة دي بزبي وهوريكي يعني ايه دكر ..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل رجعت بطيزها لورا علي زب عادل اللي وقف وراها ومسكها من جناب طيزها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وحط زبه علي خرم طيزها بعد ما غرق خرمها وزبه تفافة من بوقة وراح شاحطة في طيزها من غير رحمة او مقدمات</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>اييييي طيزي يا عادل وجعتني ..... احاااااااا يا عادل برااااحة.. براحة ابوس ايدك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عادل :: براحة ايه يا شرموطة .. هو انتي لسة شفتي حاجة .. صوابع ايده غرزت في لحم طيازها وهو بيرزع زبه بكل قوة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>جووه طيز امل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>اي اي اي . طيزززي طيييييزي .. اااااااه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حرام عليك.. براحة.. برررراحة .. اااااااه اااااه .. اووووووف .. اوووووووف .. نار .. طيزي فيها نار .. همووووت يا عادل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عادل مش بس بينكها بكل قوه في طيزها ومستلذ بوجعها وصراخها تحت زبه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>لكن ايده كانت نازلة تلطيش في لحم طيزها اللي بقت لونها احمر زي الدم من كتر ما كان بيلسوعها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ااااااااه. يخرب بيتك يخرب بيتك .. هموت يا عادل . هموت خلاص مش قادرة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل كانت بتعيط بالدموع بجد لان طيزها اتفشخت بجد</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عادل اخيرا شال زبه من طيزها .. وهو بيشيلة امل كانت بتصرخ من الوجع</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>اييييييي. براحة . براحة ابوس ايدك .اي اي .. طيزززززي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عادل شال زبه وحطه في كسها ولف شعرها في ايده وشدها عليه وكمل الرزع بكامل قوتة في كس امل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الوضع هنا اختلف . مهما كان الرزع والهبد فأمل شعرت بالمتعة عكس طيزها تماما</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>والاهات هي هي لكن الشعور اختلف</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>من اهات وجع ل اهات متعة وتلذذ</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نكني اوووووي .. كمان يا عادل .. جميل .. جميل ياعادل .. اووووووف .. ارزع زبرك في كسي اووووي .. نكني يا عادل .. نكني وافشخني .. اوووووف اوووووف .. جميل . اححححح اححححححح</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فضل عادل يدخل زبه بقوه ويسحبة وجسم امل كلة بيروح ويجي معاه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وبعدين نيمها علي ضهرها وركب زبه في كسها للمخاصي . ونام بجسمة كله عليها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وراح يبوس بشفايفة تحت رقبتها .. وزبه من تحت بينكها اووي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>شويه والبوس بقي عض .. عض بجد مش عضعضة خفيفية</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: اه اه يا عادل. ياعادل. بتعضني اووي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علدل :: بس بقي يا متناكة .. بس يا كسمك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: برااااحة بتوجعني.. اي اي ..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عاادل كل عضة في رقبة امل كانت علي وشك انها تجيب دم وسنانة علمت تحت رقبتها .. ومستكفاش بكدة ده نزل بسنانة علي بزازها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل اتهرت عض واتفشخت نيك لان عادل كان خارج السيطرة واالشهوة الجنسية هي اللي كانت متحكمة فيه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عادل وقف لحظات وهو مدخل زبه للاخر في كس امل وبعدين راح شايلها وهي اتشعلقت في رقبتة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وزبه من تحت داخل خارج في كس امل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>اووووووف اوووووووف .. جميل اووووي ده يا عادل.. نكني كدة اوووووي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>يالهوووووي زبك واصل لزوري... كمان .. كمان يا عادل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل من المتعة حضنت عادل واخدت شفايفة بين شفايفها وبقت عمالة تمص فيهم.. وكانت فاكرة ان عادل خلاص هيجبهم لكنة راح بيها تاني عالسرير نيمها وراح جاب ايشرب وحبل كان شايلهم في الدوب</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: هتعمل ايه يا مجنون انت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عادل:: هغمي عنيكي واربط ايدك.. عايز انيكك كأني خاطفك وبغتصبك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: انت لسة مش هتجبهم دلوقت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عادل :: اجيب ايه يا شرموطة دانا لسة هبتدي الحلفة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: لا انا خلاص مش قادرة .. انت فشختني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عادل :: بصي حاجة متعرفيهاش عني انا محبش اللي متسمعش كلامي .. يلا علشان هخليكي تحلفي العمر كلة باليوم ده</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: هو انا لسة هحلف ياعادل .. انت فشختني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عادل :: لا لسة الفشخ .. يلا علشان مزعلش منك وعقابي لو زعلت مش هتتحمليه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل اتأكدت ان عادل فعلا سادي ولو معملتش اللي هو عايزه مش بعيد يأذيها بجد . خصوصا انها معاه في الشقة لوحدها ومش هتعرف تدافع عن نفسها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سلمت نفسها لعادل اللي غمي عنيها وربط ايدها ورا ضهرها وربط الحبل كلة في شباك االسرير وبقت متكتفة تكتيف كامل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عادل :: لحظة وجايلك يا لبوه علشان نبدا حفلة فشخ كسك وطيزك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عادل خرج وامل كانت خايفة من اللي ممكن عادل يعمله فيها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عادل مكملش خمس دقايق بره ورجع في ايده مشابك غسيل وعلبة فزلين</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: عادل انت جيت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عادل :: اه يا بيبي جيت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: بخوف انت هتعمل ايه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عادل :: همتعك متعة عمرك ما حسيتي بيها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عادل طلع عالسرير وراح نام جنب امل وبصباعه فضل يلاعب حلمات بزازها وشفايفة اخدت شفايفها وففضل يبوس فيها ويمصهم وصباعه بيداعب حلماتها براحة لغاية ما بدأت حلملتها تقف</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>اول ما حلمات بزازها انتصبوا عادل مسك مشبك وقفلة علي اول بزه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: اي .. ايه ده</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عادل :: لحظة بس وهتعرفي.. وحط المشبك التاني وقفلة علي بزها التاني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل ::: اي .. انت حطيت ايه وجعتني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عادل :: اخد الحلمات بين شفايفة يمصهم اووووي وصباعه نزل من تحت علي كسها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وبقي بيدعك في زنبورها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الوجع مكنش جامد وعكس ما توقعت امل .. بدات تشعر بمتعة رهيبة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عاادل قام واخد فزلين علي ايده ونزل علي كس امل غرقة فزلين وغرق راس زبه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وراح فاتح رجليها ودخله في كسها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وبدأ النيك الرومانسي.. عكس ما توقعت تماما</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الفزلين مع حجم زبه وهيجان بزازها بسبب المشابك خلي امل تحس انها في عالم تاني خالص... وزبر عادل داخل خارج بكل حنيه في كسها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>احححححح اححححححح .. ايه الجمال ده .. اووووووف اوووووووف .. حلو اوووووي .. كمان .. كمان يا عادل .. دخل زبرك جواياااا اووووي .. اووووووف اوووووف</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عادل عمال ينيك امل بكل بط . وزبه كان بيعزف احلي مقطوعة جنسية علي كسها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>شويه وراح رافع رجليها لفوق اوي وحط فزلين علي خرم طيزها .... ودخل زبه من تحت في طيزها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>احاااااااا .. ايه الجمال ده .. هو ده ي عادل... هو ده النيك ولا بلاش .. عادل في ثواني كان زبه جوه طيز امل . وطالع دخل فيها .. ومتعة رهيبة كانت حاسه بيها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>اكتر من عشر دقايق نيك رومانسي وهتك شرفها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عادل قام وفك ايد امل ورااح نايم علي ضهره ... وامل فكت الاشرب من عيونها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وراحت طالعة فوق عادل ومسكت زبره بأيده وحطتة علي خرم طيزها وبدأت تنزل واحدة واحدة وبشويش لغايه ما بقي كله جواها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ونزلت بشفايفها ولسانها تلحس وتمص حلمات بزاز عادل وهي لابسة زبه في طيزها من تحت .. عملت كدة ومكنتش تعرف ان دي اكتر حاجة ممكن تخلي عادل طور هايج وان حلمات صدره هي اكتر مكان بيثار منة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عادل حط ايده تحت طيز امل وبدأ يرفع شويه ووسطة من تحت شغال يطلع وينزل ... وكل ما مازبه يدخل في طيز امل تضرخ من المتعة وتتااوه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>اااااااي ااااي .. يالهوووووي .. يالهوووووي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ايه النيك ده... انا بتناك .. بتناك في طيزي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>اوووووووف .. احااااا احاااااا ... زبرك جميل اوووووي... احححححح اححححح</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>يلهوووووي .. كمان .. اديني .. اديني اوووووي .. ايوووووه ايووووه يا عادل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>واحدة واحدة بدأ عادل يرزع زبه اوووويي في طيز امل .. وهي بتنزل وتطلع معاه عايزه تتفشخ من زبه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انت واخد ايه يخرب بيتك.. كل ده ولسة مجبتهمش</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عادل :: واخد برشامة مستورده مخصوص علشان افشخ كسمك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل ::: طب يلا افشخني اوووي انا شرموطة ومتناكة لزبك ... عايزه زبرك يموتني ... مش شبعانة من زبرك .. احححححححح اححححححححح</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عادل رفع امل لفوق بأيده وحط زبره في كسهاا وامل بدأت تنزل وتطلع وهي سانده باايدها وراها عالمرتبة ..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عادل مسك وشدها عليه وخد بزاززها بين شفايفة وبقي عمال يعض فيهم ويمص الحلمات اوووي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل شالت المشابك من بزازها لانها خلاص مبقتش مستحملهم</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفجأءة عادل حضنتها بكل قوه ورجليه وجسمة كلهم اتخشبو ونطر لبنة في كس امل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>اووووووووف اوووووووف . لبنك سخن اوووووي في كسي يا عادل .. اوووووووف</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عادل قام بعد ما ناك امل احلي نيكة اتناكتها في عمرها ولع سيجارة وبص ل امل وقالها .. محضر ليكي مفاجئة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: بضحكة كبيرة ونظره كلها رضا عن عادل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ايه هتنكني تاني ؟؟</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عادل :: هههههههههه لو عايزه اانيكك تاني معنديش مانع</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: هههههه انت كدة هتموتني .. لا مش هقدر .. دانا حاسة نفسي ورمت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عادل :: النيكة كلها اتصورت .. وهبعتهالك علشان تفرجي جوزك عليها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل اضايقت .. نعم</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عادل :: مالك ؟ علي فكرة انا عملت كدة علشان متأكد ان ده هيبسطك مش هيزعلك... وبعدين انتي خايفة ليه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: بس مكنش مفروض تعمل كدة من غير ما تعرفني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عادل ::علي فكرة لو خايفة مني فانا كدة كدة لو عايز افضحك هفضحك بالفيديوهات والصور اللي معايا.. انا عملت كدة علشان ابسطك انتي وجوزك.. مش جوزك بيتبسط بردو لما بيشوفك تتناكي من غيره... انا زرعتلك كاميره هنا في الاوضة وفي الصالة.. يعني مفيش حاجة هتفوت رجب</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل ملقتش كلام تقوله لعاادل واكتفت بالصمت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عادل :: طب يلا علشان ناكل لقمة مع بعض</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>بعد ما امل اكلت مع عادل وقفت تلبس هدومها وتظبط نفسها واكتشفت وهي قدام المرايه ان عادل مبهدلها تحت رقبتتها .. سنانة علمت بغباء ده غير بزازها اللي كل عضة وعضة فيها قد كدة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل : يالهوي يا عادل انت بهدلتني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عادل قرب من امل ولذق فيها من ورا وباسها من ورا رقبتها ههههههه بس بذمتك مش بهددله حلوة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: امل بصراحة انت خيال يا عادل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>. بس همشي ازاي كدة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عادل :: انا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>هوصلك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>بعربيتي لغاية اقرب مكان لبيتك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عادل لبس هو كمان هدومة وقبل ما ينزل من الشقة كان باعت ل امل فيديوهين عالوااتس</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>اول فيديو ليهم وهما في الصالة والفيديو التاني لما دخلو اوضة النوم</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الي اللقاء في الجزء القادم واسف جدا عالتأخير واتمني رئيكم في الجزء ده</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الجزء السادس</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>..............</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل ركب العربية مع عادل علشان يوصلها ل اقرب مكان لبيتها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وهما ماشين عالطريق ..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عادل :: الا صحيح ياامل ايه حوار ميادة اللي بتكلميها عالفيس</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: دي صاحبتي اتعرفت بيها عن طريق الفيس</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عادل :: اه مانا عارف وهي مصرية مش كدة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: اه مصرية</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عادل :: وهي بقي مش بتنزل اجازه .. يعني عمرك ما شفتيها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: لا مشفتهاش .. بس انت بتسال ليه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عادل :: الوليه فرسة بصراحة وصورها جامدة اوي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: ههههههههه وانا ايه مش جامدة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عادل :: يا نهار ابيض .. دانتي كرباج يا امولة بصراحة انا بحسد رجب عليكي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فضلت امل وعادل يدردشو طول الطريق لغاية ما وصلت ل اول الشارع اللي فيه محل رجب</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: علي جنب بقي هنا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عادل :: ماشي .. وعلي تليفونات ها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: ماشي.. يلا سلام</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل نزلت من العربية واخدت توكتك يوصلها لغاية البيت واول ما روحت اتصلت علي رجب عرفتة انها روحت البيت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب :: طمنيني ايه اللي حصل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: اللي حصل ميتحكيش في التليفون</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب :: يعني حصل اللي كنت متوقعة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: ايوة .. انا هقفل علشان اتصل بمياده تنزلي محمود مش هقدر اطلع اجيبة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب ضحك وهو بيقولها . ليه عادل جامد للدرجة انه هد حيلك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: جامد .. احا يارجب .. ده مفيش حاجة توصفة . لما تيجي هتعرف بنفسك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل قفلت مع رجب واتصلت بميادة علشان تنزل محمود</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ميادة :: ايوه يا امل جيتي ي حبيبتي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: اه يا قلبي لسة داخلة الشقة حالا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>بقولك نزلي محمود وحيات ابوكي لحسن مفشوخة ومش هقدر اطلعلك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ميادة :: ههههههه هو ايه جامد اوي كدة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>اامل :: انزلي وهخليكي تشوفي بعيونك عمل فيا ايه .. ده ملوش حل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: اشوف بعيني ؟؟</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: انزلي بس وهتعرفي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: خلاص هنزلك حالا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عشر دقايق وكانت مياده بتضرب الجرس علي امل ومعاها محمود ابنها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل فتحت ل ميااده</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: تعالي يا حبيبتي اتفضلي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده دخلت ومحمود ابن امل وامل قفلت الباب وراهم</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: ايه متشوقة اعرف ايه اللي حصل في المقابلة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: طلع ميتين امي يا مياده .. بصي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>خلي جسمي كله اتهد ابن المفترية</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ميادة :: احا وايه اللي تحت رقبتك ده</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: تحت رقبتي بس ؟ ياختتتتتاي علي اللي عملة فيا.. ده بكره انا متاكدة جسمي كله هيزرق</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: لا بقي دانتي تحكيلي عمل فيكي ايه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: احكي .. لا انتي تتفرجي بنفسك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي اللي عملة فيا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل طلعت تليفونها من شنطتها وشغلت الفيديوهات</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: علي ما تتفرجي اقوم اغير هدومي دي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل دخلت الأوضي ووقفت قدام المراية وقلعت هدومها وشافت جسمها لقيتة متبهدل بمعني كلمة متبهدل .. عض في كل حتة في رقبتها وبزازها ولان جسمها ابيض شمع . العض ازرق مكانة بسرعة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :؛ احا يا عادل .. ايه اللي عملته فيا ده</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل لبست قميص خفيف وخرجت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>كانت مياده اخدت الفيديوهات بسرعة علي تليفونها قبل ما امل ترجع تقعد معاها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده ::: خخخخخخخخ يا امل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: شفتي المفتري عمل فيا ايه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: بقولك ايه من الاخر كدة عادل ده يلزمني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: هههههههه طييب قومي اعملي لينا فنجانين قهوة لحسن واالنبي ماقادرة اوصل للمطبخ</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ميادة :: لا استني قهوة ايه .. اخلص الفيديوهات دي .. ده انا كسي شرشر لبن</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>احا بالأوي هو فيه رجالة كدة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: انتي حي**** بتتفرجي وقولتي كدة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امال انا اللي كنت تحت منة اقول ايه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ده خلاني بكيت بالدموع</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: ادفع عمري كلة وابقي انا اللي تحت منة... انا نفسي في دكر يكسر كسمي كدة ويفشخني .. واحد هو اللي يسيطر عليا ويحسسني اني انا اللي شرموطة تحت زبه .. مش خول يبوس رجلي وابعبصة في طيزه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>احاااااا يا امل .. ده فاشخك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: شايفة بيعمل فيا ايه.. شايفة انا كنت هنا بعيط وفشخلي طيزي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: بس انتي كنتي تعرفي انة بيصورك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: لا معرفتش غير بعد ما خلصنا وقالي فرجي الفيديو ده للعرص جوزك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: اوووووف يا امل .. انا هاين عليا اقولك قومي وديني له حالا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: علي فكرة هو سال عليكي واحنا مروحين .. اصله وصلني بعربيتة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: لا استني بقي .. كدة اقوم اعمل القهوة وتحكيلي قالك ايه عني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: هههههههه ماشي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده عملت القهوة وخرجت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الا بالحق قريبتكم دي اللي اسمها سحر جاتلي النهاردة وقعدت معايا شوية</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: وده من ايه ؟ هي تعرفك منين علشان تجيلك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ميادة :: مش انا قولتلك هي وقفت معايا قبل كدة عاالسلم وسألتني انتي مين وكدة وقولتلها يومها اني صحابتك وسكنت هنا عندكم.. مش فاكرة ان كنت قولتلك ولا لا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: طب وهي جتلك ليه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ميادة :: بتقول انها نزلتلك وفضلت تخبط عليكي كتير وانتي مفتحتيش وفكرتك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عندي .. دي حتي لما عرفت انك سايبة محمود عندي كانت عايزة تاخده بس انا مردتش وقولت انك سيباه امانة عندي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: اها كويس انك خلتيه عندك لو كان راح عندها مكنتش هخلص من اسئلتها كنتي فين وروحتي فين</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ميادة :: بس خدي بالك قريبتك دي شكلها مش تمام</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: ليه ؟</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: لما جت كان جوزي جه قبل منها بنص ساعة ولما جت جوزي كان قاعد بيتفرج علي التليفزيون ولابس شورت وفنلة كات . وهي ماشلتش عينها من عليه طول ما هي قاعدة.. المهم بقي احكيلي عادل سأل عليه ازاي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: يعني قال عليكي فرسة وعايز يعرف بتنزلي اجازة امتي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: هوووو ده.. طب وانتي قولتي له ايه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: مردتش ااقوله انك نزلتي غير لما اشوف ردك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: اخص عليكي يا امل .. و**** زعلت منك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: هههههه خلاص و**** ل اخلي رجب يعزمة في يوم عندنا واخليكي تقعدي معاه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: اشطا متفقين</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>......</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>بعد ما عادل وصل امل اتصل ب ليلي علشان يشوفها هتعرف تنزل تقابلة ولا لا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>لانها اكيد روحت علشان ميعاد الشركة خلص من بدري</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عادل :: الو ايوة يا جميل انتي في البيت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ليلي :: اه في البيبت ايه قابلت الشرموطة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عادل :: ايوة وفشختهالك نيك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ليلي :: وعملت اللي متفقين عليه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عادل :: عيب عليكي وحالا هتوصلك الفيديوهات عالواتس .. المهم هتعرفي تنزلي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ليلي :: طيب حلو عايزة اشوف بنت اللبوة دي وهي مكسوره تحت منك.. اه ممكن نتقابل اللنهاردة . علشان جوزي اتصل وقال جاي بكره</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>طيب انا عندكم في المنطقة كنت بوصل الشرموطة .. ايه استناكي؟</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ليلي :: ماشي لو مش هتتضايق .. انا قدامي ربع ساعة علي مالبس</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عادل :: لا مش هضايق .. انا علي اول الشارع .. اركبي توكتك وتعالي هتلاقيني واقف علي اول الشارع من ناحية المكروباصات</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ليلي :: فل .. خلاص هلبس وانزلك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ليلي لبست وروقت حالها ونزلت اخدت توكتك وراحت قابلت عادل وركبت معاه العربية بتاعتة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ليلي :: ايه يابيبي وحشتني علشان مشفتكش في الشركة النهاردة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عادل :: علي ما خلصت مع بنت المتناكة امل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ليلي :: مقولتليش بقي استمتعت معاها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عادل :: بصراحة اه الوليه جسمها ملبن وبياخد ويدي كدة معايا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ليلي :: انا لسة مفتحتش الفيديوهات هفتحها لما نوصل الشقة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عادل :: بقولك ما تباتي الليلة معايا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ليلي :: اممممممم .. ماشي ابات كدة كدة جوزي جاي بكره عالعصر</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عادل :: تمام .. يبقي نعدي في طريقنا نشتري شوية حاجات قبل ما نروح الشقة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ليلي حطت ايدها علي زب عاادل وهو سايق</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عادل :: يا وليه اصبري لما نروح الشقة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ليلي :: تؤ تؤ زبك وحشني اوي اصلا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عادل :: كدة زبي هيقف في ايدك هههه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ليلي :: انا عيزاه يقف</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عادل :: طيب استني بس لما نطلع عالكورنيش والعبي فيه براحتك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ليلي مسكت بصوابعها سوستة بنطلون عادل وبقت بتنزلها بشويش</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عادل :: ياا مجنونة احنا في الشارع وممكن حد يشوفنا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ليلي :: ارفع الازاز .. مانت مفيمو</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عادل رفع ازاز العربية فعلا وليلي طلعت زب عادل من البنطلون وفضلت طول الطريق تدعك فيه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ليلي :: عادل ممكن تقف علي جنب</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عادل :: ليه ؟</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ليلي :: عايزه امصة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عادل :: يابت الوسخة احنا خلاص قربنا نوصل .. يدوب هننزل من الدائري علي فيصل.. اصبري</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ليلي :: تؤ تؤ .. اركن علي جنب .. عايزة امصه بقولك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عادل عالدئري بعد نزلة المنيب وقف بعربيتة علي جنب وليلي نزلت زي المجنونة علي زب عادل تمص وترضع في الراس</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>يلهوي ي عادل ريحة لبنك موجوده لسة علي زبك .. اممممممم امممممم.. وحشني اووووي .. اممممممم.. ممممممممم</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>زبرك وحشني موووووت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عادل :: عارفة ي كسمك لو اتمسكنا اداب</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ليلي :: هشششش بقي خليني استمتع بزبك ومصه بين شفايفي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عادل رجع بضهره وراسه لورا علي كرسي العربيه وحط ايده علي راس ليلي وهي بتمص زبه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>راحت لبيضانة تلحسهم وتمص فيهم</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ورجعت تاني ترضع في راس زبه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عادل :: كفاية بقي لحسن كدة ممكن نتمسك بجد</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ليلي :: ماشي مع اني مش شبعانة من زبك.. وراحت مدخلة زبه تاني وقفلت له سوستة البنطلون ..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عادل بصلها وهو مبتسم .. انتي مشكلة و****</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عادل طلع بالعربية وراح اشترو شوية طلبات لذوم العشا والقعدة وبعد راحو الشقة بتاعة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وليلي دخلت الاوضة قلعت هدومها وخرجت وهي بقميص نوم ارزق فوق الركبه وعادل كان هو كمان قلع هدومة وقعد بشورت وفنله كات</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عادل :: ما تعملي لينا نسكافيه يا ليلي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ليلي :: حاضر يا قلب ليلي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عادل :: انا نفسي افهم مالك ؟</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ليلي :: فرحانة بيك وباللي عملتة في بنت الشرموطة دي .. طب تعرف انا ليه كنت هايجة ولسة هايجة علي مص زبك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عادل :: ليه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ليلي :: لانه يستحق يتباس ويتمص ويدلع اخر دلع .. لانة جابلي حقي من مرات الخول اللي اسمة رجب ... ياه يا عادل مانت مش متخيل نيكتك للشرموطة دي فرحتني قد ايه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عادل :: ده لسة لما تتفرجي عالفيديو وتشوفي انا عملت فيها ايه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ليلي :: هتفرج ياقلبي .... يلا بقي اروح اعملك النسكافيه واجي اتفرج بروقان</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ليلي راحت عملت كوبايتين النسكافيه ورجعت قعدت جنب عادل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وادي قعدة لما نتفرج عالفيلم</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عادل :: لا استني .. هشغلك الفيديو علي شاشة التليفزيون احسن</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ليلي :: تصدق فكره بردو... شغل شغل خليني اتبسط</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عادل ركب كارت االميموري في ريدر وحطة في الشاشة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ليلي عدلت نفسها وركزت في الفيديو وهو شغال</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ليلي مستمتعة وهايجة من صراخ امل وبكاها وهي بتترجي عادل يرحمها وينكها براحة وبعد ما الفيديوهات خلصت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>قامت علي ايديها وركبها وراحت علي عادل اللي كاان ممدد جسمة عالكنبه وشدت الشورت بتاعة واخدت زبه بين شفايفها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عادل :: ايه مبسوطة يا لبوة ؟</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ليلي :: اللبوه مبسوطة .. وفرحانة . ونفسها تمسك زبك ده تبوس فيه للصبح</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عادل :: طب يلا يا متناكة مصي زب سيدك كويس ونضيفة من اللبن اللي نزل في كس الشرموطة امل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ليلي :: انا خدامتك وخدامة زبك .. ابوسه وارضعة ده زب سيدي وتاج راسي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عادل :: شطوره يالبوه ... وحط ايده علي دماغها وبقي عمال يملس علي شعررها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>بس تعرف ي عادل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عادل :: لا كدة هزعل .. لما تندهيلي وانا بنيكك تندهيلي ي سيدي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ليلي :: طبعا سيدي وسيد الناس كلها وتاج راسي... تعرف انا نفسي المرة الجاية وانت بتنيك امل اكون موجوده واشوفها وهي بتتلوي تحت منك ..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عادل :: يعني تستخبي في الشقة قبل ما اجبها؟</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ليلي :: زبك حلووووو اووووي يا سيدي .. لا اشوفها وتشوفني .. وعيني تيجي في عينها وهي تحت منك وواخده زبك في كسها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عادل :: بس كدة غالي والطلب رخيص.. قومي بقي هاتي المشابك من جوا اوضة النوم .. وهاتي الشبشب اللي بضربك بيه هتلقيه في الجزامة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ليلي :: بدلع ومياصة طيران يا سيدي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ليلي جابت المشابك والشبشب وعلي مارجعت كان عادل قلع هدومة وبقي عريان ملط وقاعد عالكنبه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عادل :: تعالي يالبوه اقعد علي زبي بس عارفة لو دخل في كسك هلسوع امك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ليلي :: اومرك يا سيدي .. وراحت طالعة وقاعده علي زب عادل من غير ما تدخلة في كسها واخد منها المشابك وقفل علي حلمات بزازها وبأيده بقي عمال يفعص فيهم ويمص الحلمات وليلي ولعت وبقت بتروح وتيجي بوسطها علي زب عادل وتحكه في كسها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ااااااااه اااااااااااييييي.. مص بزاز اللبوه اووووووي.. مص اووووي يا سيدي اووووووف .. اووووووووف .. جامد نيك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>.. مص اووووووي ... ايييييي ايييييييي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عادل طلع بشفايفة يبوس ويلحس رقبة ليلي ويعض فيها ..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ليلي:: اوووووووووف هااااايجة اوووووي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ناااااار يا عادل .. نار في كسي ... اضربة ابوس ايدك .. لسوعني في كسي .. اووووف</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ليلي قامت وراحت قاعدة عالكنبه وفتحت رجليها لعادل اللي مسك الشبش البلاستك ونزل لسوعة براحة علي كسها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>كل ما عادل يلسوع ليلي علي كسها تهيج وتتلوي وتحط صوابعها في كسها وايد تفعص وتفرك في حلمات بزاززها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مش قادرة .. مش قادرة بجد .. قوم نكني ..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عادل قام وزبه مشدود زي الحديده وراح مقووم ليلي وخلاها تفلقس</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ليلي فلقتس زي الكلبة وبأيدها بتلطش في طيزها ووتفتحها لعادل علشان يرحمها ويدخل زبه في كسها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عادل فشخ طيزها بأيده ودخل زبه بين شفرات كسها من وراح وراح حاشره جواها مره واحده</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ليلي شخرت من المتعة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نكني اوووووي .. نكني يا سيدي.. زبك مالي كسي .. ححححححححححححح حححححححححححححح.. ااااااااخ اخخخخخ</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ايوووووه ايووووووه .. كمان .. كمان يادوله.. كمان .. اييييي اييييييي..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عادل عمال ينيك في ليلي اللي مش ساكتة وبتتموحن وكسها كل مادا نارو تذيد</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ااااايييي. اييييييي.. حلو . حلو اوي .. زبك جميل ياعادل .. زبك جميل . ااااااااووووووف اوووووووف</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عادل :: مسك في طياز ليلي وهو مدخل زبه كله للأخر ووقف لحظة وبعدين سحب زبه بره ورجع راح دفسه مره واحدة بكل قوة جوه كسها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ليلي :: ااااااااااه .. يالهوووووووي عالجمال ووالحلاوووة . ايووووه كدة حلوو . نكني كدة يا عادل.. ارزع زبه في كسي اووووي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فضل عادل علي الوضع ده شويه .. يسحب زبه وبعدين يرزعة في كسها مرة واحده وليلي تتشرمط وتتموحن</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عادل طلع زبه من كسها وراح حاطة علي خرم طيزها وبدأ يدخله شوية شويه لغايه ما كله بقي جوه طيزها .. وبدأ ينيكها بدون رحمة وزي ما فشخ امل فشخ ليلي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ليلي :: اه ياعادل . اه يا حبيبي . نكني في طيزي ..خلي زبرك يفشخني ... اااه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>اه اه اه.اوي اوي كمان .. اي اي .. كمان .. اوووف اوف .. زبرك بيوجعني .. ااااي اييي.. طيزي ياعادل .. طيزي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عادل :: مالها يا متناكة ..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ليلي :: زبرك فشخها .. اوووووف .. جامد جامد .. اديني في طيزي اووووي .. اححح اححححح .. اوووووووف</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>طول اكتر من ساعة متواصلة من النيك في طيز وكس ليلي والتلطيش واللسوعة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>جاب لبنة في طيزها .. وبعدها اكلو لقمة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ورجع عادل فشخها بعد ساعتين الزبر التاني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>..........</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب بعد ما كلمة امل كان قاعد في المحل علي عينة وكان نفسة يروح البيت طيران علشان يسأل امل عادل عمل معاها ايه وناكها ازاي .. لكن مكنش قادر يسيب المحل علشان كان فيه بضاعة جاتلة من بورسعيد وعلي ما استلمها ورصها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>كانت الساعة جت عشرة بالليل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب :: بقولك ايه يا امجد انا هروح البيت وانت ابقي اقفل المحل علي 12</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امجد :: حاضر يا ريس</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب اشتري شوية طلبات لزوم البيت وفاكهة وروح البيت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب :: مساء الخير يا قلبي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: مساء النور .. اتأخرت يعني دانا قولت هتيجي من ساعتين</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب :: كان فيه طلبية جاتلي مكنش ينفع اسيب المحل .. امال محمود فين</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: بيلعب عالكمبيوتر</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب :: ايه ده ؟ ايه اللي في رقبتك ده</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: ههههه دي وشاورت علي رقبتها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب :: اه .. دي عضة ؟</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: امل امال تقول علي دول ايه .. ورااحت مطلعة بزازها من قميص النوم اللي لبساه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب :: بذهول ومش فاهم حاجة .. هو ضربك ولا ايه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: ضربني ههههههه لا ده فشخني . ومتعتني متعة عمري في حياتي ماجربتها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب :: عمل فيكي كدة وتقولي متعك ؟</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: احكيلك ايه يا رجب .. الراجل ده مفيش زيه اتنين .. اللي عمله النهاردة مفيش حد يعملة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب :: كلامك هيجني اوي .. احكيلي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: تؤ مش هحكي ... انا هخليك تشوف.. اصله صور كل اللي عمله معايا فيديو</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب:: نعم ياختي.. صورك .. وانتي عادي كدة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: والنبي تسكت وتتنيل ومتفتحش بوقك .. اولا هو صورني من غير ما اعرف اني بتصور .. تاني حاجة انت خايف من الفيديو ده ؟ ماكل مصايبنا عنده .. والبركة فيك وفي الشرموطة اللي روحت نمت عندها ونسيت تليفونك وهي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>خدت كل اللي علي تليفونك وادتهولة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب :: اوووووف.. يابنت المتناكة .. كدة انا فهمت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: هقوم انا ي سبعي احضرلك لقمة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي ما تتفرج علي الدكر اللي فشخ مراتك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وتتعلم منة ازاي تنيك .. وراحت ضاحكة ضحكة كلها شرمطة وسخرية في نفس الوقت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل عملت الأكل وطلعت حطتة عالسفرة وندهت لرجب علشان ياكل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب مكنش هامة اكل خالص رجب كان بيتفرج علي اجمل فيديو شافة في حياتة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>صراخ امل وعياطها وتألمها من زب رجب</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وانة كان كاسرها تحت منة كان مخليه في حالة عمره ماكان وصل ليها قبل كدة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>لدرجة ان زبه جاب لبن وهو بيتفرج من الهيجان ...</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب دخل الحمام وقلع هدومة والبوكسر</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>واخد دوش وخرج شغل الفيديوهات تاني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وهاج وكان هيموت وينيك امل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>لكن امل .. سبني في حالي انا كسي ورم</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>خش الحمام اضرب عشره</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>.........</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>في نفس الليلة كانت مياده بتفرج العرص بتاعها علي فيديو امل وقاالت له انها هتموت وتتناك منة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>محمد :: انا تخيلتة بينيكك وانا قاعد جنبك بتفرج عليكي وهو فاشخك تحت زبه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: دانا ههخليه ينيكك انت كمان قدامي ياخول</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>محمد :: احا .. لا طبعا انا مقبلش علي نفسي كدة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: كسمك يا متناك تلاقي طيزك بتااكلك اصلا دلوقت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>محمد :: هي بتاكلني اه بس اتناك منك انتي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: طب قوومي يا متناكة هاتي خياره من التلاجة علشان ليا مذاج افشخلك طيظك دي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>محمد :: احلي خياره هتكون معاكي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: اه بس تاخد دش الاول وكمان تلبس كلوت فتلة من بتوعي وقميص حلو .. البس القميص الأصفر اللي بتحبني البسهولك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>محمد :: دي هتبقي ليلة ولا الف ليلة وليلة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: يلا يا شرموطة اخلصي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>محمد اخد القميص بتاع مراتة والكلوت الفتلة وراح اخد دوش وبعد تلت ساعة خرج ودخل اوضة النوم كانت مياده مستنيها بتليفونها واول ما دخل من باب الاوضة كانت بتسجل فيديو</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>محمد :: ايه ده يا ميااده اانتي بتصوريني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: اه يا متناكة بصورك .. تعالي يا وسخة قربي ولفي عايزه اشوف الكلوت وهو داخل بين طياززك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>محمد :: وبعدين بقي .. افصلي الفيديو ده</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: ايه يا متناكة .. لفي عايزه اشوف طيزك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>محمد :: انا مش بهزر انا بتكلم بجد</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: لو قفلت الفيديو هتخرج تنام مع بناتك ماشي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>محمد سكت شوية وبعدين ملقاش قدامة غير ينفذ كلام مياده</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفعلا لف بطيزو ومياده بتصوره</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: قربي يا متناكة.. قربي كمان .. ايوه وراحت ظرفاه بعبوص في طيزه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>يخرب بيت طيزك يا لبوه .. طريه وعايزه زبر ينكها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>محمد:: طب مش كفاية تصوير بقي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: كفايه ايه..؟ انزلي يا متناكة بوسي رجل ستك مياده ... جبتي الخياره؟</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>محمد :: اه الخياره حطتها عالتسريحة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: روحي يا وسخة هاتيها وهاتي معاكي زيت الشعر وتعالي بوسي رجلي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>محمد جاب الخياره وزيت الشعر واداهم لمياده ونزل علي رجليها باسها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>بوسي يا لبوه .. نضفي رجل ستك حلو علشان ارضي عليكي واحط الخياره دي في طيزك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>محمد كلام مياده وبسبب عشقة لبوس رجول مياده زبه وقف وهاج عالأخر وبقي عمال يبوس ويمص صوابع رجلين مياده</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: شطوره يا متناكة ... يلا بقي علشان نشوف االخياره دي رايحة فين</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نامي علي ضهرك وارفعي رجلك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>محمد نام علي ضهره وميااده رفعت رجليه وغرقت زبه وغرم طيزه بالزيت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وحطت الخياره علي خرم طيزه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>كل ده ومياده بتصوره</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>محمد بيتأوه زي الشراميط وبيتمنيك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وهو واخد الخياره في طيزه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ومياده عمالة تدعك في زبه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>غمضي عيونك يا لبوه واتخيلي عادل وهو بينيكك وانا قاعده بكسي علي شفايفك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>محمد :: هتخليني الحس كسك ياقلبي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: طبعا يا متناكة علشان تنضفة لزب عادل.. انت عايزه ينكني وكسي مش متجهزه له</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>محمد :: اووووووف . اوووووف .. براحة طيب .. الخيارة تخينة اووووي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: وانتي خرمك واسع اوي يا لبوه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فضلت مياده تنيك في محمد وهتهيجة عليها وتخليه يتخيل ان عادل بينيكة وبينكها لغاية ما محمد جاب لبنة علي ايدها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الجزء السابع</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>..........</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فات يومين ومياده قررت انها لازم تتناك من رجب واتفقت مع محمد جوزها انها هتنقل التليفزيون والرسيفر اوضة النوم</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>محمد :: اشمعني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: هفهمك .. احنا هننقل التليفزيون والرسيفر اوضة النوم بكره قبل ما تنزل القهوة ومش هنوصل سلك الدش في الرسيفر فمش هيكون فيه اشارة وانت لما تنزل القهوة في الميعاد هتصل برجب واكلمة في التليفون انه يجي ليا بحجة ان الرسيفر مش جايب اشارة واني مش عارفة اوصلة واني ممحتاجاه يطلع يظبطة وطبعا هفهمة اني عملت كدة بعد ما انت نزلت القهوة واتصلت بيك وانت قولتلي انك مش بتفهم فيهم اصلا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ولما رجب يطلع ليا هرن عليك علشان انت كمان تطلع تنيك امل في نفس الوقت اللي رجب هينكني فيه وطبعا انا هتصل بامل وافهمها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>محمد :: يخرب بيت دماغك .. موافق طبعا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفعلا مياده تاني يوم اتصلت ب امل وفهمتها علي الاتفاق اللي حصل بينها وبين محمد جوزها وامل الفكرة عجبتها اوي ووافقت عليها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفعلا الساعة واحدة الضهر محمد نزل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ومياده اتصلت برجب</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: الو ايوه يارجب انا مياده</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب :: ايوه يا مياده خير في حاجة ؟</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: كنت محتاجاك تطلعي دلوقت معلش علشان انا اتنيلت من شوية ونقلت التليفزيون والرسيفر اوضة النوم وطبعا الرسيفر علشان انا خايبة مش جايب اشارة ومحمد نزل القهوة وقدامة ساعتين علي ما يطلع واانا قاعده ذهقانة واتصلت بمحمد قالي انه مش بيعرف فيهم</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب :: حاضر عنيا هطلعلك حالا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب قفل مع مياده وراحلها البيت علي طول .. ماصدق اصلا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وراح بسرعة علي شقة مياده وميااده اول ما الجرس بتاع الشقة ضرب رنت علي جوزها علشان يطلع هو كمان ل امل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده كانت لابسة قميص نوم ابيض ستان يدوب نازل لتحت كسها بشوية</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ولابسة اندر وسنتيان نفس اللون</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فتحت لرجب بالقميص بس فوق منة روب ومفتوح وباين القميص وفخادها الملبن منة وكانت طبعاا عاملة حسابها ومدخلة بناتها في الاوضة بتاعتهم ومشغلة ليهم الكمبيوتر وقافلة عليهم من بره وقالت انهم هتدخل تنام شوية</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب شاف مياده فاتحة له بقميص النوم والروب مش مخبي حاجة اتجنن وهاج</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وعرف ان الموضوع مش موضوع رسيفر وانها عايزة تتناك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: اتفضل يا رجب .. رجب دخل مياده قفلت وراه باب الشقة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: انا اسفة خليتك تسيب شغلك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب :: لا مفيش اسف وبعدين المحل فيه امجد اللي شغال معايا يعني المحل مش سايبة لوحده</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: اتفضل تعالا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده دخلت رجب اوضة النوم ودخلت وراه وكانت تاني حركة تعملها تأكد له انها جيباه علشان ينكها اول ما رجب دخل الأوضة مياده قفلت باب الاوضة بعد مادخلت وراه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: التليفزيون اهو</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب بص علي السلوك وعرف ان السلك بتاع الدش مش متوصل ومياده واقفة وراه ولذقة فيه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب وصل السلك ومياده راحت حضناه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ايه معقولة كل ده ومش فاهم انا بعتالك ليه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب اتلجلج ومبقاش عارف يقول ايه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: تؤتؤ.. محبش انا كدة .. ماكلنا عارفين اللي فيها .. وانت عارف اني عايزة اتناك منك يلا اقلع هدومك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وراحت قااعدة علي السرير وحطت رجل علي رجل وهي مبتسمة ابتسامة واحدة قوية وعارفة هي بتعمل ايه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب ما صدق ان مياده جابتهاله صريحة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وراح قلع هدومة وفضل بالبوكسر والفنله قدامها.. لكن مياده شاورت له بصباعها علي البوكسر والفنلة علشان يقلعهم</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب حس قد ايه شخصية مياده فعلا قوية زي ما امل حكت له وان ليها هيبة عليه وفعلا قلع البوكسر والفنلة وراح علشان يبوسها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: تؤتؤ.. معقول امل معرفتكش نظامي.. وشاورت علي رجليها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب فهم ونزل زي الكلب علي رجل مياده يبوسها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: ايوة كدة شاطر .. انا بحب الرجالة اللي تسمع الكلام كدة .. بوس رجل ستك ومص صوابع رجلي علشان اخلليك توصل لده وفتحت رجليها وشاورت بصباعها علي كسها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب سخن من كلام مياده وشخصيتها القوية وعرف قد ايه امل كان عندها حق في كل اللي قالتة عليها وعلي اللي بتعمله في محمد جوزها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>واخد صوابع رجليها صباع صباع يمص فيهم ويلحسهم</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>شوية ومياده راحت قالعة الأندر بتاعها ومسكتة في ايدها وشاورت ل رجب علشان يطلع زي الكلب يشمة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب طلع علي ايده علي طرف السرير واخد الكلوت يشم فيه ويدعك بيه وشه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ومياده اخير فتحت له بين فخادها له</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وملست بأيدها علي شعره وبأيد التانيه مشاوره له علي كسها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب طلع علي كسها اللي كان زي حتة القشطة وناعم اوي ولبنها مغرق كسها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>بلسانة بدأ ييلحس اللبن ومياده بدات تشعر بالأثاره وهي حاسة بلسانة بيتحرك علي كسها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الحس كسي اووووي. ايووه كدة . كمان.. طلع لسانك فوق ونزله .. كمان .. كمان يا معرص..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب بيلحس كس مياده بطرف لسانة ومياده عمالة تذوق كسها عليها وهيحاطة ايده الأتنين علي راسه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>احححححح.. اححححححح. لسانك حلو اوي علي كسي..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب :: يخرب بيته .. هو كمان حلو اووووي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: طب يلا يا متناك انزل بلسانك علي خرم طيزي... عايزه لسانك يشبع منه هو كمان</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وراحت نايمة علي ضهرها ورفعت رجليها لفوق اوي علشان خرم طيزها يبقي قدام رجب</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب رفع طيز مياده بأيده ودخل طرف لسانه علي خرمها وبقي شغال يلحسه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>احححححح احححححححح.. لسانك متناك زيك . دخل لسانك ياخول .. دخله في طيزي ...</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب فشخ طيز مياده بأيده ودخل طرف لسانه جوه طيزها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>اووووووف .. شطور .. شطور اوي يا متنااك .. اوووووو اووووو.. قوم يا كسمك .. قوم نكني يلا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب قام ودخل بين وراك مياده وفتح رجليها بأيده وحط زبه علي كسها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وبدأ يدخله في كسها . واول ما زبه بقي كله في كس مياده</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>زبرك صغير اووووي .. احا مش حاسة بيه في كسي نكني جامد بقي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب مسك رجول مياده وبقي بينيك مياده اوي علشان تحس بزبه في كسهات</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: .. ايوووه كدة .. ارزعة في كسي اووووي .. نيك يا خووول .. نكنني يا معرص... زمان محمد فاشخ امل تحت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب زبه وقف مضاعف لما عررف ان محمد تحت بينيك امل مراتة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب :: انتي بتقولي ايه ؟.</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: ايوووه يا متناك . محمد جوزي عند مراتك تحت .. اوووووف يخرب بيت زبرك وقف اووووي في كسي .. ايه كان لازم اقولك كدة من بدري علشان احس بزبرك في كسي . اووووووف .. ايوووه ارزعة ااووووووي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب :: نفسي اشوفها وهي بتتاك من جوزك ..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده.. اه يابن المتناكة .. ايوووه كدة .. ارزع كمان .. احححححح اححححح</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>..........</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>في نفس الوقت اللي مياده بتتناك فيه من رجب امل تحت مفشوخة نيك من محمد</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ومحمد مستناش امل لما تطلب منة يبوس رجليها .. اول ما دخلو الأوضة نزل تحت رجليها يبوسها وويبوس جزمتها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وده كان احساس مثير فشخ بالنسبة ل امل لان اول مرة تجرب الاحساس ده مع راجل تاني ويعاملها علي انها ملكة مش شرموطة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وبعد وصلة بوس في رجل امل وفي شبشبها شالها وحطها عالسرير وطلع فوق منها 69 ونزل علي كسها يلحس فيه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وامل ماسكة زبه من تحت عمالة ترضع في راس زبه وتلحس بيضانة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>محمد :: دخلي صباعك في طيزي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: انا اووووووف .. بقيت بعشق طيزك .. احااا هو مال خرمك بيعمل كدة ليه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>محمد :: عايز صباعك جوايا.. يلا بقي .. بعبصيني اووووي وانتي بتمصي زبي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وامل بتبعبص محمد في طيزه تليفونها رن وكان جنب دماغها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مسكتة وبصت مين بيتصل كانت مياده</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>هي اللي بتتصل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فتحت وهي بتتأوه ااااه اااااااااه. ايوه يا مياده</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: ايوه يا قلبي انا.. ااااااي . براحة يا رجب .. اوووووف .. جوزك المعرص عايز يسمع ويتأكد ان محمد معاكي.. انا فاتحة الأسبيكر . اوووووف . براحة يا خول ..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: اااااااه .. ايوووه يا متناكي .. ايوه انا معاياا محمد جوزها اهووو.. بيلحس كسي اووووووف.. بيحرك لسانة علي كسي.</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: صدقت يا معرص .. اهي مراتك بتتناك من جوزي .. يلا بقي نكني انت كمان نكني اووووي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فضلت مياده فاتحة الاسبيكر وامل فاتحة الاسبيكر بتاعها وكل واحدة فيهم بتتناك من جوز التانية لغاية ما رجب ومحمد جابو لبنهم في كس امل وكس ومياده</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب نزل علي المحل بعد ما ناك احلي نيكة في حياتة وبأحساس جديد اول مرة يحسة .. ومحمد بعد ما خلص طلع لمراتة وهو حاسس ان كدة اهم حاجز كان بينة وبين رجب اتشال وان االاتنين خلاص بقوا في عيون بعض معرصين رسمي وان مبقاش فيه عائق انهم يتعاملو مع بعض بصراحة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>....</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حسين :: شفت اللي حصل ؟</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عادل :: ايه ؟</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ظهور اول حالات كورنا في اسوان علي مرركب كلها سياح</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عادل :: احا .. انت بتتكلم بجد</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ايوة :: ياعم بتكلم بجد .. انت ايه مش بتدخل فيس ولا بتابع تليفزيون</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عادل :: يعني بقالي يومين مفتحتش فيس</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حسين :: يابني دي الدنيا مقلوبة ده غير سمعت النهارده ان في حالة ظهرت في مدرسة.. بس مش متأكد ده حقيقي ولا لا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عادل :: استر ****</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حسين :: والامهات والفيس مقلوب بيطالبو بقفل المداارس</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عادل :: بصراحة لازم</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وهما بيتكلمو ليلي خبطت بتاع المكتب ودخلت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حسين :: ازيك يا ليلي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ليلي ازيك يا حسين.. الورق ده يا عادل مستعجل ومحتاجين امضتك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عادل اخد منها الورق وحسين بعبص ليلي في طيزها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ايه يا جميل يعني منفضالي بقالك كام يوم</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ليلي :: هنفضلك ليه .. انت اللي مبقتش بتسأل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عادل :: ما تحترم نفسك يا علق انت في مكتب محترم .. بتبعبص الموظفة بتاعتي في شرركتي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: هههههه مش مستعبرك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حسين :: انتو الاتنين بتطبللو لبعض بقي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>طب بقوولك ايه عايز اشوفك الليل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ليلي :: لا مش هينفع خالص .. جوزي لسة جاي من البلد امبارح</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حسين :: ماشي بس عالاقل عايز اشوفك لما ينفع</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عادل :: انت ايه حريمك خلصو ولا ايه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ليلي خدت الورق بعد ما عادل مضاه ومشيت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حسين :: لا مش حكاية خلصو بس البت ليلي ليها متعة خاص</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عادل :: بصراحة ايوة في دي عندك حق</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حسين :: بس علي فكرة انا زعلان منك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عادل :: ليه بقي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حسين :: يعني ياسطي متقوليش علي حوار مرات المعرص اللي اسمة رجب غير بعد ما تجبها الشقة و تنكها.. هو انا مش من ضمن الخطة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عادل :: ههههههه بص هو الموضوع جه مرة واحدة وبسرعة وكمان كان لازم اكسر عنيها الاول .. لكن ملحوقة يا صاحبي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حسين :: ماشي .. بس ملحوقة ازاي وامتي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عادل :: خليها شوية .. هرتبها في دماغي واكلمك.. خصوصا ان ليلي هي كمان طلبت مني لما اجبها الشقة تاني عايزه تكون موجوده معانا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حسين :: عايزه تعمل معاها سحاق</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عادل :: لا عايزة تتشفي فيها وتشوفها بعنيها وهي بتتناك مني .. علشان اللي عملة فيها رجب</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حسين :: اه.. طيب ظبطها بدماغك ولغيني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عادل :: سهلة يا صاحبي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>...........</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: ايه امل عجبتك؟</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>محمد :: بصراحة اوووي .. وانتي استمتعتي برجب</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ميادة :: بصراحة محستش بفرق كبير معاه عنك .. يمكن المثير في الموضوع انة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>شخص مختلف يعني اول مرة ينكني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>محمد :: يعني مستمتعتيش</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ميادة :: لا استمتعت وكل حاجة بس انا هموت علي اتنين ونفسي اتناك منهم اوي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>محمد :: ايوة عارفهم وسام وعادل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: شطور يا معرصي .. بحبك وانت فاهمني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>محمد :: بس امل جسمها جامد بجد</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: ايوه جسم بلدي علي ابوه . المهم عملتو ايه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>محمد:: هههههههه عارف انا سؤالك ده .. حصل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: يعني طيزك اتكيفت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>محمد ::: اه يا متناكة ههههههه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ميادة :: محمد انا فيه حاجة شفتها عالنت ونفسي نعملها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>محمد :: حاجة ايه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: شفت ف جروب جنسي من اللي مشتركة فيهم .. فيديو ل زوجين حاطين كاميره فيديو قدام باب الشقة الست بتفتح البااب بقميص النوم لكذا حد</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مره عامل صيانة ومرة لبتاع دليفرلي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>محمد :: اه انا شفت كذا مرة فيديوهات من الوعية دي وكنت بهيج عالاخر لما ااتخيلك انتي اللي بتفتحي البااب بس فيه حاجة يا حبيبتي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: حاجة ايه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>محمد :: دول اجانب وعندهم ينفع ده يحصل .. لكن عندنا هنا مينفعش</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ميادة :: وايه اللي مش هيخليه ينفع</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>محمد ::: مش عارف بس احنا في مجتمع شرقي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: علي فكرة انا شايفة انة عادي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>طب فاكر في بداية تحررنا ولما كنا بنتخيل زمان ان فيه واحد تاني معانا عالسرير .. شوفت كنت بتهيج عليا ازاي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>محمد :: ودي حاجة تتنسي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: ومع انك كنت هتموت وتشوفني بتناك من غيرك وياما اتخيلتني بنزل الشارع بعباية من غير كلوت تحت منها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فاكر اول مرة نزلت فيها من غير كلوت وروحت للسوبر ماركت والراجل بعبصني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>يومها .. فاكر لما قولتلك عملت فيا ايه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وزعلت ازاي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>محمد :: زعلت جدا فعلا برغم انك وانتي بتحكيلي كنت هايج اوي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ميادة :: هو ده قصدي انك كنت هتموت وتشوفي بتناك من غيرك وغيرك يستمتع بلحمي ومع ذلك اضايق لما عملت كدة لانك كنت حاطط قدام عينك الناس وكلامهم والمجتمع الشرقي اللي عايشين</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فيه.. شوف دلوقت احنا مستمتعين ازاي بحياتناا وفكرنا المتحرر</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>محمد:: عندك حق وغلبتيني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: انا نفسي اعمل كل حاجة كان نفسي اعملها .. كل حاجة مجنونة ممكن تخليني احس بشرمطتي عايزه اعملها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عايزة اشوف نظرات الناس لجسمي واحس بلامساتهم وهيجانهم عليا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عارف انا نفسي في ايه اوي وكنت قولتلك ده لما كنا في الكويت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>محمد :: في ايه ي قلبي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نفسي اكون في مكان زحمة ويجي شاب من ورايا يشوف طيزي ويهيج عليها . ويستغل الزحمة ويلذق فيا . نفسي احس بزبه وهو داخل بين فلقات طيزي.. ويجيب لبنه علي طيزي وهدومي ومش بس كدة ده كمان امشي بلبنة في الشارع</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وكل اللي يشوف اللبن يعرف اني شرموطة وحد كان ذنقني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>محمد :: يخرب بيتك .. انتي اتجننتي خالص</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: وحيات كسمك لعمل كل اللي بحلم بيه . وهتفق في يوم مع امل نروح اي حتة ونركب الأتوبيس ونمتع طيازنا في الزحمة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>محمد :: عارفك طالما الفكرة مشعشعة في دماغك هتعمليها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الجزء الثامن</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>..............</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عادل :: الو ايوة يا امل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: بصراحة وحشتني وقولت لازم اكلمك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عادل :: تصدقي عمرك اطول من عمري كنت ناوي اكلمك النهاردة بعد ما اخلص شغلي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: انت شكلك بكاش علي فكرة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عادل :: ليه بقي؟</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: علشان لو كنت وحشتك بجد كنت اتصلت بيا او حتي رسالة عالواتس</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عادل :: طب احلفلك بأيه وحشتيني... المهم فرجتي رجب جوزك عالفيديو ؟</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: ههههههه انت ليه متأكد اوي كدة اني هفرج جوزي علي الفيديوهاات</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عادل :: علشان انا عارف انك جيتي وانتي معرفاه انك معايا .. ولو مكنش عارف</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>كنتي هتخافي تروحي بسبب اثار العض اللي فرقبتك وكل جسمك.. ها الفيديوهات عجبتة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: انت شكلك ذكي اوي هههههه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عادل :: يبقي كدة الفيديوهات عجبتة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: طيب انا عايزه اشوفك الاسبوع ده</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عادل :: ايه رئيك تجيلي بكره نفس المكان اللي اتقابلنا فيه ؟</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: لا بكره لا نخليها كمان يومين بكره عندي غسيل وبعده هطبخ نخليها بعد بعد بكره</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عادل :: ماشي متفقين . بس تعملي حسابك هتقضي اليوم كله معايا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: ماشي .. وانا ان كان عليا عايزه اقضي العمر كله تحت رجليك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عادل :: يا سيدي ي سيدي ايه الرضا ده كله</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: متكسفنيش بقي انت اي واحدة تجربك تتمناك علي طول ههههه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عادل :: وانتي كمان علي فكرة جامدة اوي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: اه نسيت اقولك علي حاجة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عادل :: حاجة ايه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: فاكر وانت مروحني بالعربية سألتني عن مين؟</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عادل :: مممممممم.. فكريني طيب .. اه اه افتكرت خلاص .. سألتك عن صاحبتك الفرسة بتاعة الكويت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: ايوة ميادة .. انت سألتني هي بتنزل اجازة ولا لا مش كدة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عادل :: اه .. هي نازلة خلاص قريب</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: لا هي نزلت اصلا بس انا خوفت اقولك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عادل :: اوووووف بقي.. طب ايه ؟</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: هههههه هعرفك بيها قريب اوي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عادل :: هو ده الكلام</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل طيب انا هقفل دلوقت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عادل :: ماشي ي قلبي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل قفلت مع عادل ... ايه رائيك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ميااده :: هموووت وابقي تحت منة يابت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: استني بس عليا وحياتك ل اخلي رجب يعمل عزومة له ولصاحبة التاني حسين واخليكي تتعرفي عليهم .. حاجة كدة مستوي تاني خالص</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: انا هتجنن علي عادل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: بصراحة هو يستحق</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: طب بقولك صحيح انا فيه حاجة عايزة اعملها ومحتاجكك معاايا فيها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: حاجة ايه ؟</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: عايزة اركب اتوبيس زحمة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: ده من ايه لمؤخذه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ميادة :: نفسي يستي اركب اتوبيس واحس بحد يتحرش بيا ... ايه عمرك ما حسيتي بحد يتحرش بيكي قبل كدة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: لا بصراحة عمري ما فكرت اعمل كدة ولا خطرت علي بالي اصلا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ميادة :: طب ياستي انا اهو بقولك .. ايه معايا ولا اعملها لوحدي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: معاكي طبعا بس تفتكري وكدة كدة محطة الاتوبيس مش بعيدة عننا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ميادة :: طيب ايه رائيك ننزل بكره</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: بكره ؟ بكره هغسل .. عندي غسيل متلت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: بقولك ايه بلا غسيل بلا بتاع</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>احنا بكره ننزل الصبح ببدري في ميعاد الموظفين اللي بترووح شغلها الوقت ده اكيد بيكون زحمة هنركب الأتوبيس</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ونروح مطرح ماهو راح وبعدها ننزل منة ونركب اللي راجع .. وياستي لو عالغسيل لما نرجع نغسلة انا وانتي .. ها قولتي ايه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: ماشي .. هقول ايه يعني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ميادة :: طيب يبقي تعملي حساب في عبايه بلدي محزقة ومتلبسيش كلوت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علشان لو حصل اللي بنتمناه . نحس ونستمتع وهو كمان يحس بطيازنا الطريه ويهيج علي كسمنا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: تصدقي يا وسخة كلامك خلاني اهيج من دلوقت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده .. ومالو ياختي ما تهيجي هو الهيجان حرام هههههه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل ::: هههههههههه لبوة كبيرة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: مش اكتر منك يا متناكة ههههه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: خلاص بالليل هقول لرجب اننا رايحين نشتري شوية حاجات ليكي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وانتي تقولي لجوزك العكس والصبح علي الساعة تسعة ننزل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: ماشي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>..............</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>تاني يوم الساعة ٨ الصبح مياده اتصلت علي امل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: اه يا حبيبتي صاحيه بفطر بس رجب ونازله</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: خد محمود معاك المحل علي ما انزل انا وميادة نشتري شويه حاجات ليها من العتبة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب :: ماشي بس متتأخروش</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: هو احنا رايحين نتاك علشان نتأخر</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>هنشتري الحاجات ونرجع علي طول</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب فطر واخد محمود ابنة ونزل وامل لبست العباية السمرا بتاعتها ورنت علي ميادة علشان تنزل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده كمان لبست العباية بتاعتها ونزلت خبطت علي امل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وهما نازلين عالسلم قابلو سحر جايبة عيش وفول وطالعة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سحر :: ازيك يا امل . ازيك يا مدام مياده</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل / مياده :: ازيك يا سحر عاملة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سحر :: امال انتو رايحين فين عالصبح كدة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل ومياده بصو لبعض كدة وبعدين امل بسرعة ردت .. رايحين العتبة نشتري شوية ملابس داخليه ل ميادة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سحر :: العتبة ؟ طيب ما شارع السوق اللي ورانا ده فيه محلات كتير اشمعني العتبة ؟</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: اه ماهو العتبة فيها تشكليات حلوة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وغير كدة الاسعار هناك حلوة عن هنا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سحر :: ايه ده بجد ؟ طيب استنوني خدوني معاكم .. انا كمان عايز اشتري كام قميص وكام اندر</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل بصت لمياده اللي دارت وشها وهي بتضحك ..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: بس انتي لسة هتفطري جوزك واحنا كمان عايزين نروح بسرعة ونرجع علشان عندي غسيل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سحر :: لا افطر ايه .. انا هطلعهم بس الشقة وهو يبقي يفطر نفسة .. استنوني دقيقة واحدة ورجعالكم</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سحر طلعت وميااده وامل بصو لبعض</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: وبعدين في المصيبة دي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ميادة :: عادي بقي نروح العتبة وكويس اني نازلة بفلوس زيادة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: الهي اشوف فيها يوم البعيدة دي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مفيش خمس دقايق وكانت سحر نازلة جري عالسلم</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سحر :: اتأخرت عليكم</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: لا يا حبيبتي متأخرتيش</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مشيو التلاتة وراحو محطة الأتوبيس وامل راحت سألت حد من اللي واقفين علي الاتوبيس اللي بيروح العتبة رقم كام</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>والراجل قالها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فضلو واقفين يجي نص ساعة علي ما الأتوبيس جه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سحر :: لا لا ياجماعة انا مستحيل اركب الاتوبيس ده .. ده زحمة اوي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ميادة :: بصت ل امل وهي مخنوقة من سحر طب نستني اللي بعده</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: نستني ايه لا طبعا مينفعش .. احنا متأخرين لسة هنستني تاني نص ساعة علي ما اتوبيس غيره يجي.. ومنعرفش كمان هيبقي رايق ولا ازحم من ده.. يلا يابنات قبل ما الأتوبيس يطلع</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل ذقت سحر قدامها ووراها مياده ودخلو الأتوبيس بالعافيه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فضلو يتحشر يتحشرو في الأتوبيس لغاية ما ميادة وامل كل واحدة منهم وقفت ام واحد من اللي واقفين</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الأتوبيس كان زحمة بغباء بسبب التوقيت اللي اختارتة امل توقيت الناس كلها رايحة اشغالها واللي وراه مصلحة بدري</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل ومياده وسحر التلاتة واقفين جنب بعض وكل واحدة فيهم ورا هجوم من البني ادمين ومكنش ينفع اصلا واحد فيهم تركز مع التانيه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>بدأ الأتوبيس يطلع ويمشي بيهم .. لحظات وكانت امل بتبص اوي لمياده وبتشاور بعنيها علي الراجل اللي واقف وراها ..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده براحة ومن غير ما تبين رمت عنيها ورا امل لقت راجل في الخمسين باين عليه الشقا ولابس طقيه فلاحي وباين عليه انة من الناس الشقيانة واللي طالع عينها في الحياه .. عيون مياده مركزه مع وش امل عايزة تشوف ردود افعالها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وشافت امل سايحة عالأخر وبتعض في شفايفها وعيونها شبه مغمضة.. عرفت ان امل بيتحرش بيطازها .. مفيش اارربع خمس دقايق وكانت مياده حاسة هي كمان بجسم جامد لذق فيها من ورا . وبدأت تحس بطرطيف صوابع بتحسس علي طيزها وزب وواقف منتصب علي اخره في نص طيزها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده هي كمان كل تركيزها وحواسها بقت مع الراجل اللي وراها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ومع كل مطب بياخده الأتوبيس تحس ان زب اللي وراها بيدخل بين فلقات طيزها اكتر واكتر لدرجة انها حست بالعباية شفطت بين فلقات طيزها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فضل الأتوبيس ماشي وامل ومياده بيتناكو حرفيا في طيازهم وواللي مساعد علي كدة انهم مش لابسين كلوتات</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>والتحسيس بأطراف الصوابع اللي كانت حاسه بيه مياده بقي تقفيش في لحمها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>واللي وراها اتشجع ومن غير ما حد ياخد باله واستغلال للزحمة الراجل االلي وراها نززل سوستة بنطلونة وطلع زبه وحطة علي طيزها الملبن ولذق فيها اوي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده اتجننت لما حست بسخنيه زبه علي طيزها وبقت بتهيج الراجل عليها اكتر وبقت بتستغل اي مطب علشان تحرج طيزها وتلذق اوي فيه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وامل مش مع مياده ولا اللي بيحصلها لأن اللي واقف وراها مكنش هو كمان مقصر معاه وكاان بيحك زبه في لحم طيزها الملبن</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>اول مرة في حياتهم يجربو الاحساس ده</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>**** ودعك ازبار في طيازهم في عز الزحمة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فضلو طول الطريق اكتر من ساعة الا ربع علي كدة لغااية ما الاتوبيس وصل العتبه وامل ومياده مكنوش عايزين ينزلو لولا بس ان معاهم المصيبة اللي اسمها سحر</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وكانت المفاجئة بعد ما التلاتة نزلو من الأتوبيس امل وهي بتهمس ل مياده كانت سحر سبقتهم بخطوتين</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل:: احاااا بصي يابت يا مياده</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده ::: يالهووي .. ايه ده</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: بت يا سحر .. انتي يبت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سحر وقفت .. ايه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: ايه اللي في العباية ده</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سحر :: فين ده ؟</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده مقدرتش تمسك نفسها من الضحك ..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: في طيازك ياختي من ورا وراحت مطلعة منديل ورق من معاها ومسحت اللبن علي عباية سحر ..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>اهو يختي .. ايه مكنتيش حاسة وراحت ضاحكة غصب عنها ومياده كانت هتقع من كتر الضحك ومسكت في ايد امل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سحر اتكسفت ومبقتش عارفة تقول ايه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سحر :: مانا مانا مانا قولتلكم منركبش الزفت ده علشان زحمة .. فيه واحد اين وسخة مكنتش عارفة اتحرك منة كان لاذق فيا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: طب خلاص مالك بتزعقي فينا احنا ليه... كويس محدش في الشارع خد باله</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل بصت ل مياده علشان تسكت وتعدي الموقف وكملو مشي لغاية ما وصلو سووق العتبه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>اشترو شويه ملابس داخلية حتي امل اشترت كان الجو حر</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ميادة :: انا عايزة اشرب اي حاجة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سحر ::: فعلا الجو حر اوي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: طلب ايه انا مش هقدر امشي غير لو شربت حاجة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: طيب فيه محل عصير لمحتة من شوية تعالو نشرب عصير</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>راحو محل العصير شربو العصير ويرحو رجليهم شوية من اللف وبعدين امل قالت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عايزين نسأل فين محطة الأتوبيس</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سحر :: لا مش هركب اتوبيسات تاني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ميادة ضحكت وسحر بصتلها بغيظ</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده:: اسفة اسفة خلاص</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: فيه ايه يا سحر قال يعني مضايقة اوي يختي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سحر :: ايه اللي انتي بتقوليه ده يا امل .. اه مضايقة طبعا .. ايه شيفاني مبسوطة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: اللي مضايقة يختي متستناش لما اللي وراها يجبهم عليهت و ضحكت علشان تعدي الموقف</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سحر :: ماهو مكنتش عارفة اعمل ايه واول مرة اصلا اتحط في الموقف ده . انا مش هركب اتوبيسات</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: خلاص هنشوف المترو فين ونمشي استريحي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل وسحر ومياده اتمشوا لغاية محطة المترو وركبوها ومفيش نص ساعة كانو</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>خلاص وصلو عند البيت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: انا هعدي علي رجب اخد محمود واطلع</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: وانا هطلع اغير وانزلك علشان نغسل مع بعض</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: ياستي مش لازم تنزلي انتي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: لا هنزلك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل راحت اخدت ابنها من عند رجب وامجد كان هيموت ويكلمها خصوصا انة بقالة كتير مركبهاش وامل مبقتش بتديلة وش زي الأول</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>روحت البيت غيرت هدومها وطلعت الهدوم الوسخة من تحت الحوض ولسة هتبدا في االغسيل كانت مياده بتضرب جرس الباب ونزلت هي وبناتها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: بردو نزلتي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ميادة :: يا وليه انا كدة كدة قاعدة فاضية</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: طيب يامحمود شغل الكمبيوتر وخد بنات طنط مياده وادخلو العبو جوا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: اووووووف علي اللي حصل في الاتوبيس. احاااااااا علي كسم دي متعة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: اسكتي لحسن ابن الجزمة اللي كان واقف ورايا بوظ اعصابي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: ايوة ده كان راجل كبير في السن وكان باين عليه انة من الناس المطحونة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: اه بس عليه زب ابن متناكة تصددقي كنت حاسة براس زبه فخرم طيزي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: انا كنت هموت واشوف اللي واقف ورايا كان شكلة عامل ازاي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: كان شاب في الاربعين او ف التلاتين</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: يالهوي يابت يا امل ابن المفتريه طلع زبه وحشره بين فلقات طيزي وحسيت بسخونيه زبه . و**** كنت هتجنن وارفع العبايه وافلئس له علشان ينكني في نص الأتوبيس</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: احا طلع زبه ازاي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: انا حسيت بزبه وبالسخونية بتاعة راس زبه في طيزي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: كله كوم ومنظر طيز سحر وهي ماشيه في الشارع غرقانة لبن</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: رقعت ضحكة بنت متناكة.. اسكتي دانا كل ما افتكر مقدرش امسك نفسي من الضحك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: وفي الاخر عاملة زعلانة الشرموطة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ميااده :: المشكلة اني انا اللي كان نفسي يحصل معايا ده</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: وحياتك وانا كمان هههههههههه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: ههههههههه.. بس سيبك تجربة جامدة نيك ولازم نكررها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>...............</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>بالليل امل قعدت مع رجب بعد ما اتعشي وطلبت منة يعمل عزومة ل عادل ولصاحبة ويعزم محمد ومياده علشان مياده نفسها تتعرف علي عادل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب :: ماشي بس نخلي العزومة بره البيت علشان احنا هنا في بيت عيلة ومينفعش</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: اه عندك حق في دي .. الممهم تخلي العزومة الاسبوع اللي جاي علشان بعد بكره هروح لعادل شقتة تاني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب :: اشمعني ؟ هو كلمك ؟</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: لا انا اللي كلمته .. بصراحة ده ميتفوتش</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وطبعاا هتقضي اليوم معاه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: طبعا يا حبييبي .. ده ميتسابش</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب :: تعرفي بدات اغير منة من كتر مانا شايف هو داخل دماغك قد ايه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: ههههههههههه اانت تغير ....</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>...........</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>اليومين فاتو بسرعة واليوم مقابلة امل مع عادل في نفس الكافيه اللي اتقابلو فيه المرة اللي فاتت وعادل كان مظبط برنامج ابن متناكة مع حسين صاحبة ومع ليلي وادلهم نسخة من باب الشقة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علشان يجو ويدخلو الشقة وامل معاه في اوضة النوم</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الساعة ١٢ الضهر كان عادل مأكد علي ليلي وعلي حسين واتصل علي امل علشان تقابلة في نفس المكان كمان ساعة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وزي المرة اللي فاتت في الكافيه اياه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفعلا بعد ساعة كانت امل في الكافيه مع عادل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>اتغدو وشربو وبعدها اخدها بعربيتة وطلعو عالشقة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وبعد ما ظبط دماغ امل بكاسين خمرا ودخلو اوضة النوم اخدها في حضنة وهات يا بوس ومص في شفايفها ودعك وتفعيص في بزازها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل ::: وحشني اوي يا عادل وحاسة جسمي كله عطشان للمساتك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عادل :: دانا مظبطلك حتة يوم عمرك ما هتنسيه في حياتك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وراح شايلها ونيمها عالسرير ونام فوق منها واخد شفايفها بين شفايفة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>بوس طويل ومص شفايف وعض خفيف</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وايده بتحسس علي بزازها ونزلت علي بطنها واحدة واحدة لغاية ما وصلت لبين فخادها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ودخل صوابعة بين كسها وسنانة عضت شفايفها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: اااي .. اااااااي.. براحة يا دووله ..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عادل :: قومي اقلعي يا متناكة علي ما اجيب عده الحفلة واجي افشخ كسمك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عايزك ملط</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: حاضر يا روحي انت تؤمرني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل قلعت القميص والكلوت والسنتيان ونامت عالسرير مستنية عادل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عادل دخل بحبل ومشابك واشرب</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وربط ايديها ربطة تمام لا يمكن تتفك وغمي عنيها وركب المشابك في بزازها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وبعدين شغل موسيقي صوتها عالي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: بصوت عالي .. ايه الموسيقي العالية دي يا عادل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عادل طلع عالسرير .. وراح جنب ودانها وقالها ... لزوم الحفلة يا متناكة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عادل شغل الموسيقي وبصوت عالي مخصوص علشان لما حسين وليلي يدخلو عليهم هي متسمعش صوت رجليهم او صوت فتح الباب</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ايده عمالة تحسس علي بزازها ويفرك في حلمات بزازها اووووي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>اااااااه يا عااااادل اااااااه يا حبيبي.. جسمي كله محتاجلك .. وكسي بينفض اووووووي... دخل صوابعك في كسي يا عاادل ... نار يا عادل .. ناار في كسي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عادل قام وراح فاتح رجلين امل ونزل علي كسها بشفايفة وفضل يبوس فيه بوس رقيق وخفيف وبعدين راح مطلع لسانة وبدأ يحركه حوالين كسها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>اووووووف .. يلهووووووي يلهووووووي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>لسانك مولعني ... كسي بقي فيه نار .. دخله يا عادل .. ارحمني ... مش قادرة بجد .. عايزه اتناك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عادل :: تتناكي بس .. دانتي هيتعمل عليكي احلي نيكة النهاردة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: طب يلا .. دخل زبك مش قادره</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>باب الأوضة اتفتحت وليلي وحسين دخلو</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وكان عادل بين وراك امل بييلحس كسها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ليلي وحسين قلعو ملط و علي بعد نص متر متر حسين شد ليلي من وسطها واخد شفايفها بين شفايفة وشغال يبوس فيها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وايده بتفعص في طيازها من ورا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عيون ليلي علي امل رغم ان جسمها مع حسين ومنظر امل وهي بتتناك من عادل خلاها هايجة وعلي اخر</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عادل شبع بوس ولحس في كس امل قام وراح فاتح رجليها ودخل بينهم</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وحط زبه علي فتحة كسها وراح مدخلة فيها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ااااااااااي.. يالهوووي زبرك وحشني اووووي ياا عادل .. اوووووف مش قادره.. نكني اوووي اووووي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عادل في البداية كان بيدخل زبه بشويش وبراحة للكن هيجان امل خلاه يبدا في نيك القوة والعنف</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وبقي عمال يرزع زبه في كس امل وهي تصرخ تحت منة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>اححححححح احححححححح. جميل جميل.. نكني كمان. نكني اوي .. ااااااااه اااااااه .. حلو .. كمان.. ارزع زبك في كسي اوووووي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ليلي شايفة عادل وهو بيرزع زبه في كس امل وهي مربووطة وعيونها متغمية</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>راحت ماسكة حسين من ايده وشدتة وراحت بيه علي اول السرير</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفلقست وهي واقفة وسانده بأيدها عالسرير وبصت لحسين علشان يدخل زبه في كسها من ورا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حسين لذق فيها من ورا وبأيده ظبط راس زبه علي فتحة كس ليلي وراح مدخل زبه في كس ليلي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ليلي بصوت واطي بدأت تتأوه وتتشرمط</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وعيونها شويه علي حسين وهو نازل فيا نيك وشويه علي عادل اللي فاشخ امل تحت منة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>شويه وعادل شال زبه وقام من علي امل وبأيده خبط علي كتف حسين علشان يبدل معاه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: عادل .. شلت زبك ليه ... دخلو يا عادل علشان خاطرري</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عادل :: حاضر يا شرموطة .. ارفعي رجلك لفوق اوي عايز انيكك في طيزك وشاور لحسين بعنيه علشان ينجز</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل رفعت رجليها وحسين غرق زبه تفافة وايده وحط علي خرم طيز امل من تحت وراح مدخلة في طيزه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :؛ اووووووف .. اووووووف . زبرك حلووووو اوووووي ... نكني براحة في طيزي يعادل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حسين دخل زبه للأخر وبدأ يسحبه براحة ويدخلة براحة وامل ممحونة تحت منة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وليلي راحت قاعدة علي طرف السرير</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ورفعت رجليها لعادل علشان الدور عليها وتتفشخ من زبه هي كمان</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عادل شدهاا لبره وهو فاتح رجليها وبقي عمال يمشي زبه علي كسها من غير ما يدخلة وليلي هتموت وعادل يحشر زبه فيها ويهدي النار اللي مولعة جوه كسها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مع صوت الموسيقي العالي ورجرجة السرير بحسين وامل مكنتش امل واخده بالها ان الاوضة فيها اتنين تاني غيرهم هي وعادل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عادل دخل زبه في كس ليلي ونام عليها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وراح واخد بزازها بأيده وسنانة يفعص ويمص ويعض الحلمات .. وزبه من تحت داخل خارج في كسها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>موسيقي واهات الشراميط كانت كفيلة تخلي عادل يهيج علي ليلي اكتر وينكها بكل قوة وعنف</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>في اللحظة دي امل اخدت بالها انهم مش لوحدهم</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: عادل . عادل . مين معانا يا عادل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عادل وقف عن نيك ليلي و مد ايده وفك عيون امل... علشان تكتشف الصدمة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>اللي بينكها مش عادل .. ده صاحبة حسين .. وليلي كمان موجوده ونايمة جنبها وفوق منها عادل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل اتصدمت .. او اتفوجئت وفضلت لحظات مش مستوعبة ايه ده .. وعيونها متنحة علي عادل وعلي حسين</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عادل :: مالك يا متناكة .. مش قولتلك هعملك يوم عمرك ما هتنسيه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل ودت وشها الناحية التانيه من غير ماتنطق نص كلمة وحسين شغال ينيك فيها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عادل حس ان امل فصلت راح شايل زبه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>من كس ليلي وراح طالع ووقف علي ركبه جنب راس امل وشدها من راسهاا وحط زبه علي شفايفها وشاور ل ليلي اللي طلعت هي كمان مفلقسة وراحت اخدت ببزاز امل بين شفايفها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وبقي حسين بينكها في كسها وليلي بتمص حلماتها وحسين حط زبه بين شفايفها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>اي واحدة في الوقت ده غصب عن كسمها هتهيج حتي لو كان حصل ايه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وبقت بتمص في زب عادل وهي ممحونة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وليلي بتمص حلماتها بغباء ووبتشد الحلمة بسنانها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عادل مد ايده وفك ايد امل وراح نايم علي ضهره جنبها وخلاها تقوم وتقعد علي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>زبه وهي ماسك زبه بأيده ودخلة في طيزها ونزلت واحدة واحدة لغاية ما زبه كله دخل جواها ونامت بضهرها علي صدر عادل وحسين نزل علي ركبة بين وراك امل وحط زبه علي فتحة كسها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: احاااااااا.. لا كتير اوووووي .. براحة طيب.. براحححححة . اوف اوف اوف</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حسين بيدخل زبه في كسها اللي كان ضيق بسبب زب عاادل اللي مرشوق في طيزها . وفضل براحة وواحدة واحدة لغاية مادخله في كسها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وبقي حسين يدخل زبه في كسها وعادل يسحبة من طيزها .. عادل يدخله في طيزها وحسين يسحبه من كسها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وامل بتصوت من المتعة والهيجان</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>بتتناك من الأتنين في نفس اللحظة وليلي كمان شاركت معاهم وبتمص في حلمات امل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>شويه وعادل وحسين غيرو الوضع وكل واحد بدل مكانة وامل هي اللي مفشوخة بين الأتنين</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>اكتر من ساعة من النيك المتواصل في امل لغاية ما حسين جاب لبنة في طيز امل .. وبعدها بدقايق عادل جاب لبنة في كسها ونامت امل مهدوده مش قادره تسلب طولها .. وليلي نامت جنبها وعنيها مش متشالة من عليها نظرات شماتة وفرح فيها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>كل ده ومكنش عادل قايل لحسين ولا ليلي انة مصور اللقاء كلة من اوله</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حسين هيلبس هدومة علشان يمشي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ليلي :: احا هتروح فين!؟</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حسين :: همشي راايح المعرض</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ليلي :: لا تمشي تروح فين انا متنكتش لسة.. وبصت ل عادل ول امل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>اللي حصل مع اللبوة دي يحصل معايا وهتناك منكم انتو الاتنين .. ماهو كسها مش احلي من كسي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عادل :: ههههههههه طيب اقعد يا حسين مش هنزعل ليلي .</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>بعد ساعة استراحة قام عادل وحسين فشخو ليلي وامل للمرة التانية</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وبعد ماليلي استكفت لبست هدومها علشان تلحق تروح</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حسين:: وانا ي جماعة كمان هتكل .. تعالي اوصلك في طريقي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ليلي وحسين مشيو وفضلت امل وعادل لوحدهم في الشقة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>بعد ما الاتنين مشيو عادل اخد الافلام علي تليفونة وبعتهم ل امل ونبه عليها ان</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حسين وليلي ميعرفوش حاجة عن الفيديوهات</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عادل :: قوليلي بقي بجد صاحبتك نزلت مصر ؟</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: اه وعلي فكرة هي ساكنة في شقة مفروشة في نفس البيت بتاعتنا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عادل :: العب .. هو ده الكلام اللي بيجيب من الاخر .. طب بقولك ايه عايزها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: هههههه علي فكرة وهي كمان عيزاك اوي ولما كنت بكلمك من يومين هي اللي خلتني اتصل بيك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عادل :: احا . طب لما هو كدة مخلتهياش تيجي معاكي ليه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: يعني انت كل نظر اجبها ازاي ومفيش بينكم تعارف ده غير اني انا كمان مكنتش شبعت منك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عادل :: طيب ايه ؟</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: متقلقش انا كلمت رجب وهو هيكلمك كمان يوم ولا اتنين علشان يعزمكم وهي هتكون موجوده هي وجوزها وانت بقي لاغي براحتك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عادل :: حلو اوي الكلام ده.. علشان الترتيب الجامد ده ايه رائيك اقوم ارزعك زب حلو</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: احااا .. لا ياعم انا اتفشخت انا عايزة اقعد معاك من غير نيك.. كسي خلاص مش طايقة الكلوت عليه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الجزء التاسع</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>.............</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الساعة سبعة الصبح محمد قام من النوم جعان جدا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>محمد :: ميادة.. مياده. قومي يا حبيبتي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: ايه يا محمد بتصحيني ليه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>محمد :: جعان قومي اعمليلي حاجة اكلها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: بتصحيني من النوم يا محمد علشان اعملك اكل .. هي الساعة كام</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>محمد : الساعة سبعة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: معلش مش قادرة افتح عنيا. قوم اعملك سندوتش جبنة ولا اي حاجة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>محمد قام يعمل اي سندوتش وفتح التلاجة طلع الجبنة وطبق فيه عنب ودور عالعيش ملقاش</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>قلب المطبخ علي عيش ملقاش</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجع يصحي مياده .. مياده انتي شايلة العيش فين</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: ي خبر ابيض ده مفيش عيش ونسيت اقولك هات عيش معاك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>محمد :: طب وبعدين انا ميت من الجوع</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: طب معلش انزل هات شنطة عيش من الفرن اللي في الشارع اللي قدامنا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>محمد :: هنزل دلوقت ؟ ماشي امري ***</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>طب عايزة حاجة اجبهالك من تحت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ميادة :: لا انا عيزاك تطفي النور علشان عايزة انام</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>محمد قام لبس ترنج ونزل علشان يجيب عيش .. وهو نازل عالسلم سمع صوت واحدة بتتكلم في التليفون .. ايوه يا سمعة.. انا نازله اهو وجيالك عالأوضة .. انجز وقابلني هناك قبل ما جوزي يصحي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>محمد اتسحب علي طرطيف صوابعة وبص لقي اللي بتتكلم في التليفون هي سحر بنت عم رجب</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فضل واقف في مكانة لحظات لغاية ما سحر نزلت وراح نازل وراها يشوفها رايحة فين ومن غير ما تحس فضل ماشي وراها بتاع تلات شوارع ولقاها دخلت بيت اول ما دخلت البيت بسرعة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>اتمشي وبص من بعيد لقاها واقفة في مدخل البيت مع واحد شكلة متبهدل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وهدومة غرقانة بالدقيق .. ودخلو الشقة اللي في الدور الأرض</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>بسرعة محمد مشي قبل ما سحر تبص وراها وتاخد بالها منة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>محمد مشي ونسي خالص انة رايح يشتري عيش وكان كل تفكيرة في سحر والراجل اللي قابلتة ودخلت معاه شقة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفضل يفكر ياتري مين ده لغاية ما لقي نفسة قدام البيت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>محمد افتكر العيش لكنة قرر يشتري اي حاجة ياكلها مؤقت من السوبر ماركت ويروح يقعد عالقهوة شوية وهو مرووح يشتري عيش</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفعلا اشتري اتنين باتيه بالجبنة وراح طلب شاي بلبن وقعد عالقهوة بتاع ساعة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ويمكن اكتر . شرب قهوه وبعدين راح الفرن يشتري عيش</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وهناك كانت المفاجئة التانية الواد اللي باعلة العيش هو نفس الواد اللي سحر راحت قابلتة في الشقة .. والبيت مكنش بعيد عن الفرن.. يدوب شارعين</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>محمد اشتري العيش وشكل الواد انطبع خلاص في عنيه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>روح لقي مياده صاحية ومش نايمة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>محمد :: ايه ده مش قولتي هتنامي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: مانت صحتني خلاص.. نوم ايه بقي.. انت ايه اخرك كل ده.. كويس انك جبت العيش .. هقوم اعملنا حاجة ناكلها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>محمد :: مانا جبت باتيه وقعدت عالقهوة شوية.. وسرح شوية في سحر</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: مالك في ايه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>محمد :: سحر بنت عم رجب</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: مالها ؟</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>محمد حكي ليها عالمكالمة وانة مشي وراها وشافها بتدخل مع واحد في شقة دور ارضي . وشاف نفس الشخص بعد ما اقعد قعدتة في القهوة في الفرن بيبع عيش</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: انت متأكد ؟</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>محمد :: جري ايه ي قلبي .. طبعا متأكد امال كنت بحلم</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: مش القصد.. كدة فهمت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>محمد :: فهمتي ايه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: لا ولا حاجة.. بس انا كنت شاكة فيها من يوم ماكانت عندي وحسيت انها وليه مش مظبوطة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>محمد :: ازي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: مكنتش شايلة عنيها من عليك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>محمد :: يعني مقولتليش وانا مخدتش بالي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: ده كان مجرد شك وقولت يمكن كان بيتهيئلي .. عموما انا هعرف بطريقتي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الوليه دي نظامها ايه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ميادة :: يلا هقوم اعمل الاكل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>...........</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: الو ايوة مين؟</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>:: انا احمد</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: احمد مين ؟</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>:: احمد السباك يا امل . ايه نسيتي صوتي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: احمد.. ده رقم جديد ده ؟</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>احمد :: ده رقمي التاني علشان ده اللي فيه الرصيد</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: فينك مختفي كل ده. اكتر من مره اعدي قدام المحل بتاعك القيه مقفول واتصلت عليك كتير تلفونك مغلق</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>احمد :: كان عندي شوية ظروف كدة وكنت مسافر البلد قعدت هناك بتاع شهرين .. بس مبسوط انك دورتي عليا .. انا قوولت خلاص اتنسيت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: يا خبر ابيض معقول تقول كدة.. انساك اازاي يا احمد متقولش كدة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>المهم ظروف ايه دي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>احمد :: لما اشوفك هحكيلك .. المهم انتي وحشاني وعايز اقابلك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل ::: وانت كمان .. بص انا هروح عند بابا النهاردة علشان اروق له الشقة ده رقمك اسيفه عندي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>احمد :: اه رقمي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: خلاص اول ما هروح بيت بابا ولو ملقتوش هناك هتصل عليك تجيلي. بس اوعي تتجنن وتيجي لو ماواتصلتش لحسن اروح هناك والقيه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>احمد :: لا هستني منك اتصال . وكويس اني مفتحتش المحل النهاردة علشان اقعد معاكي اكتر وقت ممكن</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل نزلت علي الساعة واحدة الضهر وسابت ابنها عند مياده اللي قالتلها انها عيزاها ضروري بعد ما ترجع من عند بابها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وامل سألتها عيزاني في ايه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>لكن ميادة قالتلها لما ترجعي هنقعد ونتكلم</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل وصلت بيت باباها اللي مكنش موجود في البيت وكان في شغله واتصلت علي احمد علشان يجي.. وعلي ما جه كانت روقت شوية في الشقة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: بعد ما اخدو بعض بالأحضان والبوس وراح نايكها النيكة االتمام واتكيفت منة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: احكيلي بقي ظروف ايه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>احمد:: جوز اختي في الصعيد اتقتلت في خناقة وكان حوار كبير وانتي عارفة نظام الصعيد عندنا حوار الطار وروحت البلد وكان حوار كبير بس الحكومة وكبار البلد تدخلو وعملو صلح بين العلتين</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: يا ساتر . هو انتوا لسة في االصعيد متمسكين بالعادات دي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>احمد :: ولا عمرنا هنتغير</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: طب وسبب الخناقة ايه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>احمد :: مشاكل علي الارض ومين روي ارضة قبل مين وشباب ادخلو والموضوع سخن وقامت عركة كبيرة بالسلاح وقع فيها جوز اختي قتيل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: يا ساتر.. اايه ده</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>احمد :: يلا بقي انا هقوم دلوقت لحسن باباكي يجي في اي وقت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: ماشي وانا كمان هقوم اكمل باقي ترويق الشقة وبعدين اروح</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>احمد مشي وامل قامت خلصت الشقة وعملت اكل لبابها وعلي الساعة خمسة قفلت الشقة ومشيت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>روحت البيت وطلعت ل مياده</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>اللي اخدتها بعيد عن جوزها محمد ودخلو اوضة النوم وحكت ل امل علي اللي شافه وحكاه محمد</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: اااااه .. عرفته .. ده الواد ااسماعيل بتاع الفرن كذه مره اروح اشتري عيش وكنت بشوفها بتهزر وبتضحك معاه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وكنت مستغربة انهم واخدين علي بعض</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>بس كنت فااكرة الموضوع عادي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ميادة :: بصراحة بغض النظر عن انها رخمة وحشرية بس البت جامدة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: اه هي حلوة كجسم وشكل بصراحة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>بس حشرية اوي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: بس البت دي داخلة دماغي نيك ونفسي انام معاها نيك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: ههههههههه ومالو ياختي .. بس هتجبيها ازاي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: مش عارفة.. بس اكيد اكيد مش هسكت غير لما اجبها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: المهم يا مياده اوعي تقعي بلسانك مع سحر علي وضعنا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: ليه شيفاني هبلة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: لا انا عارفة انك واعية بس بأكد عليكي.. عارفة انا قابلت مين النهاردة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ميادة ؛: مين</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: فاكرة احمد اللي حاكتلك علية . احمد السباك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: مش ده اول واحد ناكك غير جوزك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: ايوه هو</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: تصدقي عايزه اشوفة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: هههههه تشوفيه بس</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: ههههههههه واكيد عايزة اتناك منة بس عندي فضول فعلا ااشوفة.. هو المحل بتاعة فين</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: عارفة الشارع اللي ورانا اللي علي ناصيته العطار والفكهاني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: تقريبا اه عرفاه مش اللي ورانا ده علي طول</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: ايوه هو .. المحل بتاعة في نص الشارع عاليمين</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: تمام بكره هعدي عليه واسألة علي حاجة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: اسأليه كانك عايزة تعملي صرف للغسالة وعايزه تعرفي التكلفة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: تمام . هسألة .. قوليلي بقي وده قابلتيه النهاردة وانتي رايحة ولا وانتي راجعة من عند بابكي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: لا قابلتة في شقة بابا ماهو اصلة كلمني الصبح وانا اتفقت معاه نتقابل هناك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: اووووف بقي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: تصدقي بقي يابت يا مياده اول واحد في حياتك غير جوزك بيكون له طعم مختلف كدة حتي لو عرفتي بعده رجالة كتير . بيفضل هو النيك معاه له احساس مختلف</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: ماهو علي كلامك بردو. هو دكر</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: بصراحة هو دكر اوي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: احا يا كسمك بقي .. وجابهم في كسك صح ؟</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: اه صح هههههه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: وحيات كسمك لشم ريحة لبنة . اكيد لسة في كسك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وراحت مياده قايمة فوق امل ومنيمها عالسرير وهما بيضحكو وحطت ايدها تحت العباية وراحت ماسكة الكلوت بتاعها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فضلت مياده تشد وامل بتضحك وتقاوم مياده لغاية ما الكلوت بتاعها اتقطع</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: طيب خلاص خلاص انا هقلعة يخرب بيتك الكلوت اتقطع</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل راحت قالعة الكلوت ومياده راحت فاشخة رجليها ودخلت تشم كسها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: احاااااتت يابت المتناكة.. اللبن في كسك طري وريحتة تهيج وراحت مدخلة لسانة بين شفرات كس امل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امممم امممممم.. لبنة حلو ااوووي يامتناكة. يابخت كسك مممممم اممممممم</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل بدأت تتفاعل مع حركات لسان مياده علي كسها وبدأت تشعر بالاثارة والهياج</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وراحت راجعة بضهرها لورا ونامت وفتحت رجليها اوي لميااده</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده بشفايفها بقت تمص شفرات كسها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وتشفطة وامل كانت حاسة ان كسها من كتر النيك فيه الايام الاخيرة خلاص ورم</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: براحة يا مياده . براحة انا كسي مفشوخ نيك اصلا ..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده شغاله مص في شفرات كس امل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ودخلت صباعها تطلع اللبن من كسها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وتمص صباعها اللي مليان افرزات من كس امل ممزوج بلن احمد</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: اوووووووف .. اوووووف .. يالهووووي عليا .. كسي اتشرمط</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: انا بحسد كسك المتناك ده.. انا نفسي اتناك واتفشخ زيك كدة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: دخلي صباعك براحة طاه .. اووووف اوووووف</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده قامت وقلعت الكلوت بتاعها ورفعت جلبيتها لفوق وراحت طالعة فوق امل 69 ونزلت بكسها علي شفايف امل ونزلت تكمل لحس في كس امل المنيوك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل اخدت كس مياده بين شفايفها وزي ما عادل كان بيعمل فيها عملت في مياده .. شفطت لحم كسها كلة بين شفايفها وبين سنانها بقت تعضعض فيه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: يابنت المتنااااااكة.. ايه هتاكلي كسي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: اهو هو ده اللي بيتعمل فيا يا لبوه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: طب براحة يا لبوه .. براحة يا كسمك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: كسمي احلي من كسمك ..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: دخلي لسانك بقي يلا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل فتحت كس مياده بصوابعها . وفضلت تلحس فيه.. ومياده من تحت دخلت صباعين في كس امل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فضلو بتاع نص ساعة هريين كساس بعض . لغاية ما حسو انهم خلاص استكفو</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل بعد ماظبت هدومها خرجت واخدت محمود ابنها ونزلت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>علي الساعة ٧ بالليل رجب اتصل بأمل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: ايوة يا رجب</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب :: عرفتي ان المدارس اتقفلت خلاص</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: اتقفلت ازاي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب :: افتحي التليفزيون وهتعرفي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وزير التعليم اعلن خلاص مفيش مدارس علشان فيرس كورونا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: وحيات امك بتتكلم بجد ؟</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب :: مش مصدقة افتحي التليفزيون</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل بسرعة فتحت التليفزيون وعرفت ان كلام رجب صح وان خلاص مفيش دراسة.. قامت من فرحتها رقصت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>خلاص مفيش دراسة ومذاكره ووجع قلب اينعم هي من ساعة فيرس كورونا مش بتودي ابنها المدرسة بس كدة بقي رسمي خلاص</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>بالليل لما رجب رجع من الشغل واتعشي امل حكت له علي موضوع المتناكة قريبتة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ورجب بان علي وشة انة اضايق</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: في ايه مالك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب :: مفيش بس انتي متأكدة من الحوار ده</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: يعني محمد ومياده هيكدبو علينا ليه ؟ ..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب :: طب ازاي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: ايه هو ده اللي ازاي .. قريبتك متناكة يا رجب .. ايه غريبة يعني ان قريبتك تطلع متناكة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب :: معقول سحر ؟</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: احا .. ومش معقول ليه ؟</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب :: لا بس ميبانش عليه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل كانت خلاص هتحكي له علي موضوع الاتوبيس وافتكرت انها مقالتش له من الأول وبعدين قالت في بالها فيها ايه لما احكيلة علشان يعرف قريبتة الشريفة دي علي حقيقتها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وفعلا امل راحت حاكية له علي حوار</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الأتوبيس وانهم لما نزلو شافت طيزها الغرقانة لبن</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ورجب زي ما يكون اتصدم او مكنش متخيل ان سحر تطلع بالشرمطة دي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>والغريب انة اضايق وامل مبقتش فاهمة ليه رجب مضايق لكنها قالت تغير الموضوع</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: بقولك ايه هتعزم عادل وحسين امتي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب :: يومين وبفكر اعمل العزومة هنا بس في شقة محمد وميادة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: تصدق فكرة وكدة مش هيبقي حد له عندهم حاجة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب :: المهم تشوفي مياده وتسال جوزها ينفع ولا لا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: مااشي بكره هسألها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>.......</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>بالليل في شقة وسام وامجد</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وسام :: بقولك ياض يا امجد</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امجد :: ايه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وسام :: محمد صاحب رجب اللي سكن تحت مننا ده متعرفش رجب يعرفة من امتي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امجد :: تصدق انا كمان بسأل نفسي نفس السؤال</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وسام :: اصلي عمره ما شفتة مع رجب . وظهر مره واحدة وسكن عندهم في البيت .. وكذا ومرتين اشوفة يعدي علي رجب المحل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امجد :: ممكن يكون معرفة قديمة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وسام :: ممكن</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امجد :: هو فيه حاجة ولا ايه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وسام :: بصراحة شاكك ان مراتة مش مظبوطة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امجد :: اشمعني ؟</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وسام :: مشيتها ياجدع مش مشيه واحدة عدله ابدآ .. وكمان وانا نازل المحل امبارح شفتهم خارجين من البيت هي وامل وسحر قريبة رجب والعباية كانت مجسمة عليها .. ولحمها كان بيرج في العباية .. زي ما تكون مكنتش لابسة كلوت من تحت</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امجد :: يا *** امي .. انت هتخليني اشخرلك ليه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وسام :: ليه ياعم</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امجد :: مش تندهلي اشوف معاك يا جدع هههههه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وسام :: ههههههههه المرة الجاية</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امجد :: بس بصراحة . الوليه دي جامدة . جسمها كرباج يا جدع</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وسام حط ايده تحت راسة وسرح شوية</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وافتكر لحم طيازها وطياز امل اللي كان عامل زي الچيلي تحت العباية</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>...............</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>تاني يوم امل كلمت مياده علي موضوع العزومة وان رجب قال مينفعش يعمل العزومة في شقتنا علشان اهلة ميتكلموش ويبتدو يسألو مين دول ورجب ليه بيعزمهم ووجع الدماغ هيبتدي فهو بيسأل عندكم مانع اننا نخلي العزومة عندكم.. خصوصا ان محدش ليه عندكم حاجة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: مفيش فرق بينا يا امل والشقة جاهزة في اي وقت وكمان هخلي محمد يشارك في العزومة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: لا طبعا كفاية اوي الشقة ورجب كدة كدة مش هيوافق انكم تتحملو معاه مصاريف االعزومة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: يا حبيبتي ما العزومة دي معمولة بالأصل علشاني وانتي اللي مظبطها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: ههههه لا فيه سبب تاني اصلا غيرك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب عايز يعمل معاهم بزنس وعادل هيجبله بضاعة جزم وكوتشات من بره</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فرجب بالاساس عايز يكبر المحل وبيحاول يكسبهم من قبل ما يحصل بيني وبين عادل حاجة... بصي اسألي محمد وعرفيني علشان ارد علي رجب</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: ياستي قولي لرجب ماشي .. ولا اقولك انا هتصل بيه وهقوله اننا موافقين</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>بس اللمهم تعرفوني امتي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: خلاص لما يتحدد اليوم هتلاقيني عندك من الصبح بدري</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الي اللقاء في الجزء العاشر</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الجزء العاشر</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>تاني يوم علي الساعة اتنين الضهر محمد نزل القهوة وطبعا كالعادة نزل قعد مع رجب شوية في المحل.. ومياده بعد نزول محمد لبست العباية بتاعتها وراحت نازله</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رايحة لمحل احمد السباك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: السلام عليكم</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>احمد :: وعليكم السلام</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: حضرتك احمد السباك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>احمد:: ايوة انا احمد خير يا مدام اؤمريني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: انا جاره مدام امل ام محمود اللي ساكنة في الشارع اللي وراك علي طول</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وكنت سألتها علي سباك كويس وهي وصفتلي المحل بتاعك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>احمد :: اه اعرفها دي زبونة عندي.. اؤمريني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: ميؤمرش عليك ظالم .. انا كنت عاايزه اعمل صرف للغسالة عندي زي اللي عملتها كدة ل امل وكنت حابة بس اسأل علي التكاليف</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>احمد :: انا عنيا ليكي ومتشليش هم فلوس اعملهالك وتمنها وصل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: **** يخليك بس معلش قوولي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده طول الوقت عنيها رايحة علي زب احمد اللي اخد باله من نظراتها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>احمد :: ياستي صدقيني مش هنختلف</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: طيب معلش ريحني وقولي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا كدة كدة هحتاجك في شغل سباكة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>عندي الشطاف عايزه اغيرو وكمان حنفيه المطبخ مهما اقفلها بتجيب مايه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>احمد :: خلاص لما اطلع اعملك الشغل اللي بتقولي عليه هبقي ابص علي مكان الصرف وهتحتاجي قد ايه مواسير وهقولك عالتكلفة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده مشيت من عند احمد وهي مش مصدقة حجم زب احمد اللي كان باين من تحت البنطلون وقالت في عقل بالها اذا كان زبه بالحجم ده وهو محكوم ببالبنطلون امال لما يبقي عريان كدة وهايج يبقي شكلة عامل ازاي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>روحت وطلعت عند امل قعدت معاها شوية قبل ما تطلع علي شقتها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: ايه يا وليه كنتي فين .. شكلك كنتي في الشارع</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: اه كنت عند احمد مش انا قولتلك عايزه اشوفة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: ها كان موجود في المحل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: اه ياختي موجود وقولت له زي ما اتفقنا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: طب كويس بس خدي بالك مش هتعرفي تعملي الصرف علشان دي شقة مفروشة مينفعش تكسري فيها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: ومين قالك اني هعمل الصرف ؟</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>دي كانت حجة بس علشان اروحلة وتصدقي طلع عندك حق .. ايه ده كسم زبره ... ده قد كدة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: ههههههههه ايوه زبره كبير وحلو</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: انا هروحلة كمان يومين تلاتة واخليه يغير حنفيه المطبخ بتنقط والشطاف</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: بصي هو بيعشق التحرش انتي بس خليكي قريببة منة وهو مش هيسيبك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>هيتحرش لو لاقكي متجاوبة معاه مش هينزل غير لو ناكك .. بس اعملي زي مانا عملت خلي كلوت ليكي ولا قميص نوم مرمي قدامة او متعلق في الحمام</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: خلاص هعمل كدة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>..........</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فات ااربع ايام ورجب مكنش مقرر لسة هيزعم عادل وحسين امتي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: ايه يارجب مش ناوي تعمل العزومة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب :: مش عارف ليه مش جايلي عين ابص في عيون عادل وانا عارف انه عارف</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>اني عارف انه ناك مراتي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: دي فزوره دي .. وبعدين مش انت اللي كنت عايز كدة.. وهتموت علي كدة اصلا . هتموت علي انك تشوفني بتناك من غيرك قدامك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب :: ايوة بس لما اتحطيت في الموقف حقيقي وفكرة اني اقعد مع حد ناكك ويبقي عارف اني معرص وراضي ومبسوط بكدة حاسس انها تقيلة شوية</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>يعني اللي ناكوكي قبل كدة ناكوكي وهما فاكرين اني مش عارف فده مخليني عارف اتعاامل معاهم بعين قوية .. لكن مع عادل مش عارف هقابلة ازاي ولا احط عيني في عينة ازاي .. حتي ليلي لما بتعدي من قدام المحل وهي راجعة من الشغل دلوقت بتتعمد تحط عينها في عيني وانا بعمل نفسي مش شايفها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: انا كنت فاكرة العكس وانك مبسوط</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب :: بصي انا مش بقول اني مش مبسوط . بالعكس . لكن هو احساس كدة غريب مش هعرف اوصفة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: طيب الخلاصة يعني علشان مياده كمان سألتني امبارح هتعزمة ولا لا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب :: ماهي كلمتني امبارح بردو</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: اه تلاقيها كلمتك بعد ما كلمتني عللشان انا قولت ليها لسة مش عارفة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب :: خلاص انا هكلمة النهااردة واكلم حسين واشوف الميعاد المناسب ليهم ايه وبناء علي ردهم هحدد اليوم</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: ماشي.. وهتعزم وسام وامجد</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب :: لا انا مش عايز اعرف امجد ووسام علي عادل وحسين مش عايز دماغهم تبتدي تشغتل مين دول وليه عازهم واشمعني في شقة محمد.. واسأله كتير ملهاش اجابة وهفتح علينا فتحة ملهااش لازمة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: في دي عندك حق</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب :: ثم دول امرهم سهل وانا عارف انتي عايزة تعزميهم ليه علشان خاطر صاحبتك ميادة مش كدة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: اه الصراحة هي هتمووت وتتناك من وسام</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب :: ماهو ده سهل .. هي اكيد هتعرف تجيبة.. خصوصا انه ساكن في نفس البيت .. يعني الاغراء مش صعب عليها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل :: ايوة ما نت مجرب يا عرص</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب :: طب قومي اطفي النور عاايز انام</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>.........</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: بقولك ايه يا محمد فيه حاجة كدة عايزة اعملها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>محمد :: ايه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: انت ليه مفكرتش لغاية دلوقت تخلي رجب ينكني قدامك . مع ان خلاص الموضوع سهل ومش زي الاول</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>محمد :: اممممممم.. مش عارف بجد بس يمكن علشان فين قدر يكشف نفسة نفسة قدام التاني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: هههههههه انت بتقول ايه ؟ مانتوا خلاص مكشفوين لبعض وكل واحد عارف ان مراتة اتناكت من التاني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انا من الاخر ليا مذاج اتناك منكم انتو الاتنين النهارده</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>محمد :: ماهو رجب كمان مخدتش قرار زي ده ليه انا اخده</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: انا مليش دعوة امل هي اللي مش عايزه تتناك منك قدام جوزها واكيد هي شارطة ده عليه . انا بقي غيرها . وعايزه اتناك منكم النهارده</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>محمد :: طب ودي اجبهالة ازاي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: لا ملكش دعوة انت انا هكلمة واخليه يجي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>محمد :: بس فيه حاجة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: حاجة ايه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>محمد :: يعني اللي بتعمليه معايا خليه بيني وبينك بس</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: تقصد اني بنيكك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>محمد :: مش لازم يعني تكسريني قدامة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: امممممم .. هو كسرتك في دي بس .. يلا ما علينا .. خلاص مش هنيكك قدامة ... هات سيجاره يا متناك خليني امخمخ</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: بقولك ايه ما تنزل تسأل رجب علي اقرب محل خمور في المنطقة فين</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>محمد :: خمور ؟</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: ايوه خمور.. الخمره هي اللي هتساهلكم الدنيا .. اسمع بس الكلام وروح اعمل اللي قولتلك عليه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>محمد سمع كلام مياده وفعلا نزل ساال علي اقرب محل خمور ورجب مكنش عارف التخيط وقال في باله ان محمد قاعد فاضي واكيد له مذاج يشرب فبعت امجد اشتري له زجاجتين وحتي مرضيش ياخد تمنهم من محمد ومحمد اخدهم وطلع بيهم لمياده اللي قالت له كدة تمام اوي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>الساعة خمسه مياده اتصلت برجب</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: الو ايوه يا رجب</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب :: ايه يا قمر</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: بقولك ينفع تجيلي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب :: ايه الدش مش جايب اشاره ههههههه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: لا يا معرص انا اللي مش جايبة اشاره هههههه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب :: لو كدة اطلعلك بس هو محمد نزل ؟</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: لا موجود ومن هنا ورايح مش هينزل وانت طالع</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب :: مش فاهم ؟</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: بسهوكة ومحن حريم لا انت فاهم محبش اللي يستعبط .. وانت وهو معرصين زي بعض وخلاص بقي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب :: يعني عادي ؟</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: جري ايه . هو انا بتكلم انجليزي.. ها هتطلع ؟</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب :: هو انا اقدر افوت حاجة زي كدة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: ماشي بس خليها علي عشره كدة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب :: ماشي .. اتصل قبل ما اجي ولا اطلع علي طول</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: لا تتصل ايه ياراجل اطلع علي طول</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب :: ماشي ....وفهم علي طول محمد جاب الخمره ليه النهارده .. لزوم السهرة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>جرس الباب بتاع مياده ضرب . مياده قامت فتحت الباب</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: سحر اتفضلي يا حبيبتي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سحر.:: ازيك يا مياده .. معلش انا بس محتاجة ازازة زيت منك وبكره هرجعهالك علي طول اول ما اشتري</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: حاضر من عنيا . طيب اتفضلي هتوقفي عالباب يعني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سحر دخلت وكان محمد قاعد في الصالة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سحر :: ازيك يا استاذ محمد</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>محمد :: اهلا .. ازيك انتي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سحر :: تمام .. معلش طلعتلكم كدة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: لا مفيش حاجة .. مياده غمزت لمحمد</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>محمد :: طيب انا هدخل انام شوية عن اذنكم</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: تشربي ايه بقي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سحر :: هو انا جاية اضايف</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: تضايفي ايه ياهبلة دي شقة اختك متقوليش كدة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سحر :: **** يخليكي .. و**** انا حبيتك معرفش ليه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: وانا كمان ياحبيبتي **** عالم حبيتك قد ايه.. ها تشربي ايه بقي علشان عايزة اتكلم معاكي شوية</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سحر :: يعني لو مصممة اشرب اي حاجة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: ليكي في القهوة ؟</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سحر :: اه بشربها طبعا ..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: طيب قهوتك ايه ؟</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سحر :: زياده يا حبيبتي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده راحت عملت اتنين قهوة وقعدت جنب سحر</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انتي منورنا يا سحوره</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سحر :: البيت منور بيكي يا حبيبتي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: انا كنت عايزاكي متزعليش مني يوم ما كنا بنجيب شوية حاجات من وسط البلد</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سحر :: يا ستي خلاص انا نسيت اصلا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وبعدين و**** انا كان فعلا غصب عني مقدرتش اتكلم .. يعني افضح نفسي في الأتوبيس</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: لا طبعا وعلي فكرة اللي انتي عملتيه صح كنتي هتفضحي نفسك .وبعدين مجراش حاجة مش انتي الوحيدة اللي حصل معاها كدة يعني ياما ستات كتير حصل معاها كدة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سحر :: ماهو بصراحة كلام امل يومها حسسني اني كنت مبسوطة باللي حصل وده ضيقني اوي ومن يومها حتي منزلتش عندها ولما اتزنقت دلوقت اهو في ازازة زيت فكرت فيكب انتي مش فيها مع انها هي اللي قريبة جوزي .. متزعليش مني يا حبيبتب</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: بالعكس خالص انا مبسوطة اوي انك جتيلي وبعدين انا اختك بردو</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وعلي فكرة امل جدعة ومكنش قصدهل تزعل .. طب عارفة .. استني كدة اقوم اشوف محمد نام ولا لا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده قامت فتحت الباب علي محمد ولقتة قاعد في البلكونة بيشرب سيجارة وقفلت الباب تاني ورجعت قعدت جنب سحر</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: كويس نام انا كلام بيني وبينك اتعرضت للتحرش اكتر من مره قبل ما اسافر مع جوزي ومرات كتير لما كنت بروح المدرسة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سحر :: ياه بجد</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: اها ومكنتش بردو بعرف اتصرف لاني زي ما انتي شيفاني لا بتاعة خناقات ولا نيلة وكمان كنت بفكر زيك كدة كنت بخاف اتكلم ليطلع اللي بيتحرش بيا ده مجرم ولا معاه سلاح</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سحر :: اه والنبي ده اللي جه في بالي يومها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: بسهوكة خبطت علي وراك سحر.. بس كلام في سرك محستيش بالاثارة وانتي واقفة وحاسة ببتاع اللي وراكي علي التوتة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سحر :: لا كنت مضايقة طبعا .. انتي بتقولي ايه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: هههههه انا كنت عكسك بقي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سحر :: يا سلام وده ازاي يعني</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: بصي انتي مهما تحاولي تقنعيني انك اضيقتي مش هصدقك لاني ست زيك واللي حصل معاكي حصل معايا وجربتة كتير .. انك تحسي واحد واقف وراكي في عز الزحمة وانتي متأكدة ان مفيش حد شايف هو بيعمل ايه وتحسي ب بتاعة يعني واقف عليكي. ده بيدي احساس جواكي انك ست مثيرة وانه مرغوب فيكي . فغصب عنك بتحسي بالاثارة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سحر :: يمكن بقي . بس انا فعلا اضايقت مش حسيت باي اثارة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: اها يمكن هههههههههه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سحر :: متشكرة اوي يا حبيبتي عالقهوة وعلي ازازة الزيت وبكره هرجعهالك علي طول</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: لا يا حبيبتي ده بيتك ومطرحك متقوليش كدة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>سحر :: طيب بالأذن انا لحسن سايبة جوزي تحت وبعملة الأكل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: خلاص ياحبيبتي .. وابقي اطلعي كل ما تلاقي نفسك فاضية</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>اهو ندردش مع بعض شوية سحر نزلت من عند مياده</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>بعد ساعة رجب طلع عند مياده وهو محمل بالفواكه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده :: انا هقوم ادخل الأوضة وانت افتح لرجب واياك تدخل عليا اللاوضة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>طلع تلج من التلاجة والخمرا في المطبخ وعايزه لما اطلع القيكم مظبطين الدماغ</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>محمد في الوقت ده كان حاسس المقابلة صعبة اوي عليه ونفس الحال كان عند رجب ومياده دخلت اللاوضة وقفلت الباب وراها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>واللي فتح الباب لرجب هو محمد بنفسة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وكانت بنات مياده في الاوضة بتاعتهم</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>محمد :: ايه ده يا رجب ؟ مكلف نفسك ليه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب :: ياعم تكلفة ايه بس دي حاجة بسيطة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>محمد :: اتفضل انت مش غريب</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب دخل وهو مش عارف يقول ايه ولا يعمل ايه ..ده طالع ينيك مرات محمد في وجود محمد ومحمد بنفسة هو اللي فتحلة الباب واستقبلة .. ونفس الاحساس اللي عند رجب كان عند محمد بس العكس.. مراتة هتتناك قدامة ومن صاحبة رجب اللي عنده نفس الميول ويمكن اللي كان مهون عليهم صعوبة الموقف</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ان كل واحد فيهم عارف التاني معرص زيه وانهم ناكو حريم بعض.. الفرق بس</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ان المرة دي واحد فيهم مراتة هتتناك من التاني في حضوره</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>بعد لحظات من الصمت محمد قاام وهو بيقول لرجب . بيتك يا حبيبي انا هقوم اجيب تلج من جوه علشان لزوم القعده</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>محمد جاب زجاجة الخمرا وكاسات والتلج من التلاجة وحطهم قدام رجب</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وبعدين رجع المطبخ جاب اطباق وسكينة لزوم الفاكهة اللي جالها رجب وعلي مارجع كان رجب صب كاسين وبيشرب في اول كاس</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>محمد : : اهلا وسهلا بيك يا رجب</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب :: حبيبي **** يخليك .. امال مياده فين</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>محمد :: في الأوضة لحظات وجاية</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>فضلو الأتنين يشربو ومياده كانت متعمدة تتأخر شويه علي ما محمد ورجب تكون دماغهم راقت وخصوصا جوزها لانها عارفه ان االموضوع ممكن في اوله هيكون صعب عليه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده فتحت الباب وخرجت وعيون رجب ومحمد كانت علي مياده مش نازله</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>لبست قميص نوم من اللي اشترتهم من العتبه ومحمد مكنش شافة .. كانت مخلياه ليلة زي دي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>قميص نوم اقل ما يقال عليه انه تحفة مثير جدا جدآ وعاري جدا جدا جدا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>لونة ازرق فاتح شفاف من البطن والبزاز . مفتوح من الامام تحت الكس والطيز ومن الأجناب.. ولابسة كلوت نفس اللون</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ومش لابسة سنتيان من تحت.. وبزازها باينة من القميص</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>راحت سلمت علي رجب وقعد جنبه وجنب جوزها ( في النص ) بينهم</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مسكت بأيدها ازازة الخمره وبدات تصب لنفسها كاس وعيون جوزها علي تفاصيل جسدها وكأنة ل اول مرة يشوفه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ورجب كمان عيون بتاكل في لحمها اكل</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>حاله من الهيجان اشتعلت في محمد ورجب وكل منهم له اسبابة الخاصة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>محمد معرص واول مره في حياتة مراتة شبه عريانة معاه وجنب منها شخص اخر</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ورجب ل اول مره يكون مع واحدة غير مراتة وجوزها موجود ايضا ولان ميوله بالاساس دياثة فتخيل نفسة مكان محمد</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>امل متكلمتش ولا نطقت وعارفة كويس اوي الحالة اللي فيها محمد واللي فيها رجب</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ايدها نزلت الكاس وهي مبتسمة وعيونها علي محمد ولسانها بيتحرك علي شفايفها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>كانت ايدها في نفس اللحظة نازله علي وراك رجب وراحت لزبه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>بتمشي بأيدها براحة وبحنيه وبشويش علي زبه اللي بدأ في الأنتصاب وايدها التانية شدت محمد من رقبتة واخدت شفايفة بين شفايفها بوس عميق للحظات</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وبعدين راحت لزب رجب</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>بصوابعها مسكت سوستة بنطلونة ودخلت ايدها وطلعت زبه وراحت نازله عليه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مص بشرمطة وايدها كل شويه تشيل شعرها من علي وشها وواخده راس زب رجب مص ورضاعة وصوابعها بدعكه براحة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>محمد هاج اوي وهو شايف مراتة الشرموطة وهي ماسكة زب رجب بتمصة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ورجب راجع بضهره علي الكنيه وساند راسه علي مسند الكنبه وحاطط ايده علي وشه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>محمد قام وقلع التيشرت اللي لابسه وبنطلون الشروال والبوكسر وراح يحسس بأيده علي ضهر وطيز مياده مراتة اللي مكنتش مركزه معاه اصلا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وتركيزها كله مع زب رجب</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>دقايق طويلة من مص زب رجب راحت نازله بلسانة تلحس في بيضانة وفتحت بين وراكها بالجنب علشان محمد يدخل بينهم ويلحس كسها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>محمد دخل بالفعل بين وراك مراتة الممحونة وبأديده راح منزل الكلوت بتاعها وقرب من شفايف كسها ولمسه بشفايفة.. امل سابت زب محمد وبضت علي جوزها وبدات اهاتها تخرج من صدرها مع كل حركة من حركات لسانة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>اهات وغنج كانت كفيلة تهيج اجدعها شنب عليها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجعت تاني تمص وترضع في زب رجب ومحمد من تحت فاشخ كسها لحس</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>لحظات وراحت معدوولة وقعدت فاتحة رجليها وملست علي شعر رجب كأشارة منها له ان جه دوره يلحس كس ستة ميااده</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب قاام ونزل علي ركبة بين وراك مياده ودخل بلسانة علي كسها ومحمد قام وقف عالكنبه وحط زبه علي شفايفها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وهي بأيدها من وراه ومن غير ما رجب ياخد بأله بدأ تحسس علي طيز جوزها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>شويه شويه وراحت مدخلة صباعها بين فلقات طيز محمد ولمست خرم طيزه بطرف صباعها . خلت زبه اتنفض ودخله اوي جوه بوقها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده بتلعب في خرم طيزه من بره برطف صباعها وبتمص زبه ورجب من تحت بيلحس كسها ويمص شفراته</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده شالت صباعها من طيز جوزها ونزلت تدعك في زنبورها وهي بتتأوه من المتعة ودي كانت اشاره ل رجب انها خلاص مش قادره وسمحت له بأدخال زبه الهائج بين شفرات كسها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب قام وظبط زبه علي فتحة كسها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وراحت قافشة بايدها وشفايفها في زب محمد تمصة ورجب شغال نيك فيها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وعيونها في عيون محمد بتحكي كلام كتير</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده كانت في قمة المتعة .. مش علشان هي بتتناك من رجب لكن لانها ل اول مره</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>زب يدخل كسها في وجود محمد جوزها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رجب بينيك في مياده وزبه داخل خارج بين شفرات كسها ومحمد المعرص هايج علي غنج مياده واهاتها وزبه بين شفايفها شغالة تمص فيه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده خلت رجب شال زبه ومسكتة من ايده ودخلت ببيه اوضة النوم والعرص جوزها وراهم</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>نامت عالسرير وشاورت لمحمد يقعد عالكرسي علشان يمتع عيونه بأحلي منظر ممكن يشوفه . يقعد يتفرج عليها وهي فاتحة رجولها وكسها للمعرص التاني وهو عمال ينيك في شرفة يهتكة هتك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>محمد قعد عالكرسي وعيونه علي رجب اللي بقي فوق مياده وماسك زبه وبيدخله في كس مراتة وعيونه مع زبه وهو بيقتحمها وودانة مع اهاتها وشرمطتهاوايده علي زبه عماله تدعك وتدعك وهيجان لا يمكن كان يتخيلة</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>اااااااه يا محمد اااااااه .. اتفرج يا خول .. اتفرج يا متناك... شايفني .. شايفني وانا بتناك ياعرص.. نكني انت كمان اووووي يا معرص .. نكني اوووووي... اووووووف</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>خلي العرص بتاعتي يستمتع وهو شايف مراتك بتتفشخ قدامه .. اااااااه ااااااه</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>دخل زبك اوووي ..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>محمد قام وقعد جنب راس مراتة ومسك ايدها ومياده زي ما تكون كانت محتاجة تحس بوجوده جنبها وايددها مسكت في ايده اوي وعيونهم من غير صوت بتتكلم احلي كلام</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ااااااااه يا محمد اااااااه يا حبيبيي .. كسي بياكلني اووووي وانا بتناك من صاحبك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>اااوووووووف اووووووووف .. مبسوط يا محمد .. مبسوط وانا بتناك قدامك.. اااييييي ايييييي.. نكني اوووووي</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>محمد نزل واخد شفايف ميااده وفضل يبووس ويمص فيهم وايده معمالة تقفش في بزازها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>مياده قامت وراحت مفلقسة ورجب دخل زبه في كسها من ورا</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ايييييييي... ايييييي.. كسمك يارجب .. كسمك يابن المتناكة.. نكني . نكني يا خوووول ... نكني يا متناااااااك</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>محمد مستحملش هيجان ونظرات مياده له وهي بتتناك ونطر لبنة علي وشها</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ورجب مفيش دقايق بسيطة وكان جايب لبنه هو كمان علي كس مياده</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>بعد ما مياده اتناكت من رجب مسكت زب محمد جوزها وكان نام خلاص بعد ما جابهم وفضلت تمص فيه وتاخد اللي باقي من لبنة في بوقها ورجب خرج لبس هدومة ومشي وساب محمد وهو بينيك في مراتة مياده ونزل</strong></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="جدو سامى 🕊️ 𓁈, post: 30613"] [B]الجزء الأول رجب دخل المطبخ علي امل وهي بتعمل الأكل وقف وراها وراح ولذق فيها وايده علي طيزها نفسي اشوف محمد وهو بينكك بقي امل بضحكة منا عارفة . انت نفسك تشوفني بتناك من اي حد رجب :: يارريت ياقلبي يااااريت امل :: طب ناولني الملح من وراك رجب :: خدي الملح وانا هروح البس ببقي وانزل المحل ولما محمد وميااه يوصلو هتصل بيكي علشان تحطي الأكل امل :: متنساش تشتري شوية فاكهة وتبعتلي امجد بيهم رجب :: حاضر رجب خرج من المطبخ ثواني ورجع تاني امجد ؟ ده بقاله فترة مركبش مش كدة امل :: ههههههه ايوه اانت نفسك يركب ولا ايه رجب :: ياريت هو انا اكره.. طب بقولك ايه متصوري امل :: يالهووووي عليك راجل . امشي يارجب .. امشي رجب :: انا بتكلم بجد.. حطي الفوون علي التسريحة اول مالجرس بتاع الباب يضرب وشغلي كاميرة الفيديو امل :: ياسلام رجب :: هديكي الف جنيه امل :: الف جنيه؟ مممم مع ان مكنش ليا مذاج بس حاضر هعمل كدة .. بس ابعتة بسرعة بقي قبل ما ابنك يصحي رجب :: ماشي ياقلبي رجب نزل وامل هدت النار علي الأكل وراحت اوضة النوم طلعت قميص نوم وغيارات داخلية وفوطة ودخلت اخدت دش بعد ساعة كان جرس الباب بيضرب امل بسرعةراحت مشغلة الفون علي وضع تسجيل الفيديو وحطتة عالتسريحة وظبطة وخرجت بقميص النوم ومتزوقة علي سنجة عشرة بصت من العين السحرية وشافت امجد واقف ورا الباب فتحت الباب امل :: امجد امجد :: صباح الفل ياست الستات امل :: صباح الورد ومدت ايدها علشان تاخد الاكياس من ايد امجد امجد :: ايه من عالباب كدة. مش هتقوليلي ادخل دانتي حتي وحشاني اوي امل :: اه طب ادخل بسرعة امجد دخل وقفل الباب وراه وادا ل امل الكياس اللي راحت علشان تحطهم في التلاجة وبتوطي علشان تحت الكياس راح امجد لاذق فيها وهي مفلئسة وايده حضنها وحشااااني اوووووي امل :: طب تعالا ندخل الاوضة لحسن محمود يصحي مينفعش يشوفنا كدة امل دخلت الاوضة ووراها امجد ووقفت في زوايه تكون فيها قدام الكاميرة امجد حضنها وايده من ورا بتحسس في طيزها وشفايفة بتاكل في شايفها امل :: امممم اممممم وحشتني شفايفك اوي امجد :: وانتي كمان امممم كلك علي بعضك وحشاني بوس واحضان وتحسيس وامل هاجت لانها عارفة ان كل ده بيتصور وجوزها هيشوفو ايدها راحت علي زبه للي كان واقف غضنفر تحت البنطلون الچينز.. وبقت شغالة تحسس عليه نزلت علي ركبها وصوابعها بتنزل السوستة وهي بتبص عالكاميرة ومبتسمة طلعت زب امجد بره وبدأت تلحس الراس بأبتسامة كلها شرمطة .. تحرك لسانها برااحة وشويش علي راس زبه وايدها بتدعة وعنيها كل لحظة بتروح للكاميرة اممممم اممممم يالهوووي علي زبك. يالهوووي عليه وهو واقف كدة امممممم. اممممممم لسانها بيتحرك حولين راس زب امجد حركات دائرية وتطلع بلسانها عالراس تلحس الخرم بشرمطة ووغنج وصوابعها بتدعكلة زبه امجد واقف ايده علي وسطة وعنيه مغمضة سارح مع المتعة واللذه اححححححححح كسي بيتنفض اوووووووف يلا بقي تعالا الحس كسي المولع قامت وقلعت الكلوت بتاعها وراحت علي طرف السرير نامت علي ضهرها رفعت رجليها وفتحتهم وامجد نزل علي ركبة بين فخاد الشرموطة امل قرب من كسها بلسانة وبدأ في العزف احححححححح. اححححححح. اووووو اوووووو كماااان . كماااااان . نااااار ناااااار امجد :: نار فين امل :: احححححح . في كسي امجد :: مش سامعك امل :: بصوت مليان دلع وشرمطة.. بقولك في كسي اااااااي اييييييي.. لسانك حلوووو اووووي لسان امجد رايح جاي ... طلع نازل علي كس امل وهي تحت منة هتموووووت من الهيجان خلاص مش قادرة.. قوم حطة امجد :: احط ايه امل :: زبك امجد :: احطه فين امل :: اااااااخ اااااااخ في كسي . حط زبك في كسي امجد قام وزبه مشدود قدامه.. شد امل لطرف السرير وفتح رجليها حط زبه علي فتحة كسها وبدأ ينزل بجسمة وزبه علي امل اااااااااااه. ااااااه.. كسم جمال زبك. ااااااااه.. نكني .نكني يا امجد.. حط زبك كله كله .. ايوووووه .. ايووووووه امجد بيدخل زبه براحة ويسحبة بشويش وامل بتولو تحت زبه من المتعة جميل . جميل يا امجد.. زبك جميل اوووي امجد :: زبي بيعمل فيكي ايه امل :: بينكني .. بينكني اووووي امجد شغال نيك في امل براحة وامل بدأت تطلب منه ينكها بعنف وفعلا امجد بدأ مرحلة الرزع والهبد في كس امل اللي مكنش بيشبع خلاص من الأزبار وفجاءة سمعت جرس باب الشقة بيضرب امجد اترعب وفكر ان رجب هو اللي علي االباب لانة اتأخر شال زبه من كسها ورجليه بدأت تخبط في بعض من الرعب امل مين اللي جاي دلوقت امجد :: يانهار اسود ليكون رجب امل قامت بسرعة ولبست الكلوت بتاعها ولبست الروب عالقميص وقالت ل امجد تعالا ادري هنا ورا عمود بين السرير كان معموله فيه دولاب وقالت ل امجد اياك تخرج من هنا وانا هروح اشوف مين ................ رجب قاعد في المحل ووسام جه قعد معاه شوية وسام :: شفت ياعم الصين خربانة رجب :: اه امبارح سمعت ان الحالات هناك بتذيد وسام :: المشكلة ان في دول كمان بدأت يظهر فيها حالات رجب :: ايه ده بجد وسام :: اه للاسف والموضوع خرج عن السيطرة و**** يستر .. شوف كدة االفيديو ده شوف الزحمة هناك عالصيدليات عاملة ازاي رجب :: احاااا . ايه ده دي طوابير وسام :: تعرف انا خايف علي مصر جدا.. لما دول متقدمة زي الصين نشوف فيها منظر زي ده امال لو جه مصر هيعمل فينا ايه رجب :: ياعم دول دول كبيرة واكيد هيلقو ليه علاج مش معقول يعني دولة بالعلم ده كلة هتغلب وسام :: **** يستر شوية وامجد دخل المحل رجب :: ايه ويت الحاجة البيت امجد :: ايوه كلة وديتة رجب :: ام محمود مقالتش عايزة حاجة تاني امجد :: لا ياريس رجب :: تشرب شاي يا وسام وسام :: اشرب رجب :: اعملنا دور شاي طيب .. متجبش من القهوة شايهم ماية امجد :: حاضر الساعة 12 الضهر امل اتصلت برجب رجب :: ايه طمنيني حصل امل :: اسكت علشان فيه حاجة غريبة حصلت ومش ففهماها رجب :: حصل ايه امل :: من شوية لما كان امجد معايا .. وهو فوقي جرس الباب ضرب خبيت امجد ورا الدولاب اللي معمول في العمود اللي في الأوضة وخرجت فتحت الباب وانا خارجة سبت الباب بتاع الأوضة مفتوح علي اساس ان مفيش حد هيدخل الأوضة ولا هيبص رجب :: ايوة حصل ايه اخلصي قولي وجعتي بطني امل :: روحت فتحت الباب وكانت سحر بنت عمك هي اللي بره وكانت جاية من الشارع جاايبة طلبات وطلبت مني الصنيه اللي بعمل بيها البسبوسة دخلت اجببهالها من المطبخ ولما خرجت لقيتها جوا الشقة واقفة في الصالة رجب :: ايوه يعني شافت امجد امل :: ادتلها الصنية وبعد ما مشيت بشوية امجد نزل من عندي كل ده وانا كنت ناسية خالص ان الفون بيسجل الفيديو ... من شوية بس افتتكرت وروحت بسرعة علشان اتفرج عالفيديو لقيت سحر في الفيديو بتتسحب في الأوضة وزي ماتكون شاكة ان في حد في الأوضة رجب :: احاااااا يعني شافت امجد امل :: لا هي مدخلتش لغاية جوه بس بنطلون امجد والبوكسر ببتاعة كانو عالأرض وانا خايفة ومرعوبة لتكون خدت بالها رجب :: حتي لو مخدتش بالها.. دخولها جوه الأوضة زي ما بتوصفي كدة معناه انها شافت امجد وهي نازلة تشتري طلبات .. يعني شافتةوهو بيدخل الشقة امل :: يامصيبتي . طب وبعدين رجب :: وطب وامجد مخدش باله خالص امل :: امجد كان مستخبي ومرعوب وخايف لتكون انت اللي جيت مش هتجيلة الجراءة يبص مين اللي في الأوضة رجب :: طب عموما اتصرفي عادي وشوية كدة اطلعي عندها بأي حجة .. خدي منها مثلا ازازة زيت لغاية ما تشتري وشوفي نظراتها ليكي عاملة ايه امل : انا مش عارفة اتلم علي اعصابي وانت خوفتني اكتر رجب :: كبري دماغك واللي له عندنا حاجة يجي ياخدها امل :: انت بتتكلم ازااي بس يارجب .. انا شكلي هيبقي وحش اوي قدام بنت عمك.. معرفش دلوقت شيفاني ازاي رجب :: اقفلي طيب دلوقت واعملي اللي قولتلك عليه وطمنيني امل :: سلام يارجب .. الساعة اتنين الضهر ورجب قاعد في المحل شاف. تاكسي معدي قدام المحل كان جواه ميادة ومحمد جوزها رجب اتصل ب امل وعرفها ان ميادة ومحمدوصلو وسألها طلعتي عند سحر امل :: اه طلعت وحسيت انها بتتعامل عادي بس بردو مقلقة رجب :: طيب حضري انتي بس الأكل علي ما اروح انا لمحمد وميادة رجب راح العمارة واستقبل محمد ومياده وطلع معاهم الشنط وبعدين عزمهم في شقتة علشان يتغدو نزلو معاه شقتة وميادة رحبت بيهم ومياده ماصدقت شافت امل وبعد الغد امل اخدتها فرجتها علي الشقة. وبعدين قعدو كلهم مع بعض قعدة تعارف اكتر وعلي الساعة اربعة ميادة وجوزها محمد طلعو شقتهم علشان يرتاحو من المشوار ورجب بعد ما محمد وميادة مشيو اخد الفيديو من تليفون امل علي تليفونة وقعد يتفرج عليه امل ::: ايه ريحة السيجارة دي .. ريحتها غريبة رجب :: دي سجارة حششيش الجزء الثاني ............ امل :: حشيش؟ وانت من امتي بتشرب حشيش رجب :: دانا جبت نص صباع النهاردة مخصوص علشان اتتفرج عالفيديو ده بمذاج امل :: حطت ايدها علي وسطها وعلامات الضيقة علي وشها لا و**** تصدق انك راجل معندكش دم رجب :: ليه بس كدة ياقلبي ؟ مانتي عارفة انا من امتي وانا نفسي اشوفك كدة امل :: وبالنسبة للي حصل الصبح ده ايه؟ هو انت ازاي كدة ؟ انت مش خايف ولا قلقان تكون سحر بنت عمك شافت امجد وهو داخل الشقة رجب :: طبعآ قلقان وخايف امل :: ده اللي هو ازاي مش فاهمة؟* مانت قاعد اهو متسلطن وبتتفرج عالفيديو ولا في دماغك .. لا وكمان بتشرب حشيش* علشان تتفرج بمذاج رجب :: طب تعالي بس اقعدي جنبي ونتكلم بشويش وبهدوء امل :: هنتكلم في ايه ؟ انت لازم تقولي دلوقت لو سحر كانت فعلا شافت امجد وهو بيدخل الشقة المفروض احنا نتصرف ازاي لوقت ... يارجب الموضوع مش سهل لو انت مش واخد بالك رجب :: لا واخد بالي بس تقدري تقوليلي لو هي فعلا شافت امجد وهو بيدخل الشقة عندنا .وياستي خليها اتأكدت ان فيه حاجة بينك وبين امجد* زعلنا وحرق اعصابنا في التفكير ممكن يغير شئ.. ها امل :: انا بجد مش قادرة اتخيل بردو* اعصابك ده* ؟ انت ايه خلاص* احساسك بالتعريص خلاك مش قادر تشوف احنا قد ايه في مصيبة* رجب :: طيب اهدي علشان افهمك... انا اعصابي مش باردة زي ما انتي متخيلة كدة.. لكن الموضوع ده بالذات عايز تفكير بهدوء علشان اعرف ازاي اتصرف افرض سحر مكنتش متأكدة .. خوفك ده هيخليكي تتكشفي وتخليها تتأكد امل :: طب* خليها حكت لجوزها رجب قطعها في الكلام* مستحيل تقول لجوزها امل ::* ياسلام ؟ ليه مستحيل يعني رجب سكت شوية* وبعدين قال علشان بصراحة كدة انا ماسك علي سحر اللي يخليها متقدرش تفتح بوقها امل :: اتفجئت بكلام رجب** وخصوصا ان رجب عمره ما اتكلم علي سحر معاها نعم ؟ ماسك ايه ياخويا عليها ؟ رجب :: ده حوار قديم* قبل ما نتجوز امل :: حوار ايه بقي ده ان شاء **** رجب :: يعني كان فيه بيني وبينها حركات كدة امل ::* بصدمة وذهول .. حركات ؟* نمت معاها ؟ رجب :: بصي هو فيه سر مكنش المفروض احكي عنة ل اي حد* حتي انتي بس انا هحكيلك امل :: حتي انا ؟ ماشي نبقي نشوف الحوار ه بعدين .. احكي بقي حوار ايه رجب :: رجب كانت بتحب ابن خالها* **** يرحمة** قبل ما تتجوز وكنت انا في الفترة دي اقرب حد ليها وكنت عارف بالحب ده* وحصل فعلا خطوبة بينها وبين ابن خالها وكانو خلاص فاضل اسبوعين علي جوزاها* ابن خالها عمل حادثة ومات والبت دخلت في حالة نفسية* وتعبت جدآ وحاولت تنتحر ... وانا في الفترة دي قربت منها جدآ وحاولت اخرجها من الحالة النفسية دي امل :: حنين ياخويا.. احكي رجب :: هههههههه .. المهم عرفت منها انة دخل عليها* وانها مش بنت بنوت امل :: يانهار اسود ؟* طب وجوزها معرفش انها مفتوحة رجب :: انا حفظت سرها* وقربت منها اكتر* ومع الوقت البت احلوت في عيني وبدأت ارسم عليها لغاية ما قدرت اخليها تسلملي نفسها ونمت معاها امل :: نمت مع بنت عمك؟ رجب :: قولت في بالي طالما ابن خالها نام معاها ليه انا كمان مستمتعش بيها . خصوصا البت كانت فرسة امل :: ومتججوزتهاش ليه.. مانت كدة كدة معرص والجوازة دي كانت هتبقي لايقة عليك اكتر رجب :: انا في الوقت ده مكنتش كدة* وكمان جالها نصيبها* وطلبت مني فعلا اتجوزها* لكن ابوها **** يرحمة ساعتها مكنش هيرضي بيا خصوصا انة مكنش بيحبني ولا بيطقني.. المهم وقفت معاها واتصرفت في فلوس مني ومنها وعملت ليها عملية ترقيع** واتجوزت امل :: وبعد جوازها محصلش بينكم حاجة رجب :: حاولت بصراحة لكنها طلبت مني اعتبرها زي اختي* وانا احترمت ده.. عرفتي بقي انا ليه مش خايف امل اخيرآ شمت نفسها بعد اللي عرفتة من رجب وعرفت ان سحر فعلا مستحيل تقدر تفتح بوقها لكن معدتش لرجب انة خبي عليها حكااية زي دي امل :: عرفت بس انت للدرجة دي مش مأمن ليا؟* رجب :: مكنش ينفع اافضحها امل :: اه لكن ينفع بس مراتك تتركب من غيرك وتخليها شرموطة لكل راجل شويه ومع بنت عمك راجل وشهم... اطلع بقي ب1000*جنيه رجب :: يعني انتي مش حابة كدة ؟ دانتي في الفيديو ولا اجدعها شرموطة ............. ميادة :: يلا يابنات علي اوضتكم ادخلو نامو محمد :: وانا كمان و**** تعبان وهموت وانام البنات دخلو اوضتهم ومحمد سأل مياده الا بالحق* هي امل مالها ؟ ميادة :: مش عارفة انت لحظت انها متغيرة؟ محمد :: ايوة وشها كان مقلوب معرفش ليه ميادة :: فعلا زي ماتكون متخانقة مع جوزها ..بالليل هعرف منها محمد :: بس عليها طيز بنت متناكة اووي ملبن يخرب بيتها مياده ::* احا* وطيزي مش ملبن يامتناك انت محمد* :: ملبن الملبن ياقلبي مياده :: ايوه اتعدل* ياكسمك .. بدل ما انت عارف محمد :: عارف ايه ياعمري مياده :: العارف لا يعرف يامعرص محمد :: طب انا هدخل انام شوية ميادة :: طيب شوف الرسيفر ده بيشتغل ازاي محمد :: بذمتك ده وقتة .. ندخل ننام ونرتاح شوية ولما نقوم نشوفة ميادة :: لا انا هدخل اخد حمام وانت شغل الرسيفر انا* مش عايزة انام محمد :: حاضر ياستي مياده اخدت كلوت وسنتيان وترنج ابيض خفيف مرسوم عليه ورد من الشنطة بتاعتها والفوطة ودخلت الحمام اخدت دوش وخرجت ايه شغلت الرسيفر ؟ محمد :: لا بيقولي لا يوجد اشارة معرفش ليه ميادة* :: اوووف بقي* طيب خلاصة سيبه وانا هكلم امل يمكن تعرف حد يجي يشغله محمد :: طيب انا هدخل انام شوية مياده اتصلت ب امل مياده :: ايوه ياحبيبتي بقولك متعرفيش حد يجي يشوفلي الرسيفر مش عايز يشتغل ليه امل :: ليه ماله؟ مياده :: والنبي ما اعرف بس مفيش اشارة امل :: طيب ثواني كدة خليكي معاي اسأل رجب . كويس لسة منزلش المحل رجب ميادة الرسيفر بتاعها مش شغال رجب :: مش جايب اشارة ولا ايه امل :: اه بتقول مفيش اشارة رجب :: انا طلع هشوف يمكن السلك مش راكب في الرسيفر كويس امل :: رجب هيعدي عليكم ياحبيبتي* ويشوف مياده :: تسلميلي ياقلبي ميادة قفلت مع امل وبسرعة راحت قالعة الترنج* وقلعت الكلوت والسنتيان ولبست الترنج علي اللحم علشان حلمات بزازها وحجم كسها يكونو مرسومين علي الترنج وراحت تبص علي جسمها قدام المرايا ربع ساعة ورجب كن بيضرب جرس باب شقة ميادة مياده دخلت الترنج بين شفرات كسها وخرجت بسرعة وقفلت باب الأوضة وراها علي محمد اللي كان راح في النوم وراحت فتحت الباب لرجب مياده :: معلش تعبينك معانا من اول يوم لينا هنا .. اتفضل رجب عنيه* اول ما شافت ميااده وحلمات بزازها اللي كان فاضل تكة وتخترق الترنج ولاا كسها المرسوم ولا كأنها عريانة ملط رجب بلع ريقه بلعافية.. لا تعب ايه بس دانا اخدمكم برموش عنيا ميادة :: تسلملي وتسلملي عيونك ****.. اتفضل البيت بيتك رجب دخل وميادة قفلت الباب وراه ميادة :: اتفضل يارجب رجب :: امال محمد فين ميادة :: محمد نام و**** من التعب وانا مش متعودة انام دلوقت وقولت اقعد شويه علي التليفزيون ولقيتة زي مانت شايف كدة رجب :: بسيطة ان شا**** .. ابص بس عالسلك ويمكن مياده وقفت جنبة وهو بيبص عالسلك وحكت بزازها في كوع ايده بالقصد ايه السلك متركب كويس رجب :: اديني بتأكد مياده ::* بصوت ناعم مليان ايحاء طب ركبه جامد كدة يمكن ايدك تكون فيها البركة اسلوب مياده مع حكة بزازها في ايده خلت زبه يقف عالأخر* ومبقاش* قادر يتحرك* لميادة تاخد بالها ثواني وكان التليفزيون لقط الأشارة والقناه اشتغلت ميادة :: تسلم ايدك . والنبي محمد جوزي قعد يجي ربع ساعة ومعرفش يركبه كويس .. وانت في ثانيه شغلتة رجب* :: معلش تلقي محمد بس مخدش باله مياده :: يوه يقطعني نسيت حتي اعلق عالشاي رجب :: لا لا انا يدوب انزل المحل شوية ميادة :: ودي تيجي تنزل من غير متشرب حاجة رجب :: بالليل بقي هستناكم نشىرب الشاي سوا ميادة :: ماشي ..* وتسلم مرة تانية رجب نزل ومياده كانت واخدة بالها من زب رجب اللي وقف عليها واول ما قفلت رقصت من الفرحة .......... الساعة اربعة اخر النهار تليفون امل ضرب من رقم غريب امل:: الو .. ايوة انا امل مين معايا.. عادل عادل :: ايوة انا عادل .. فضلت* مستنيكي تتصلي بيا لكنك متصلتيش امل :: انت جبت رقمي منين ؟ عادل :: مش مهم .. المهم اني عرفت اوصلك وده اللي عايزك تعرفيه عني .. انا لما احب اوصل لحد بوصل له خصوصا لو الحد ده داخل دماغي* وعايزه امل :: نعم ؟* ده تهديد يعني عادل :: بقولك حد عجبني وداخل دماغي وعايزه وانتي تقولي تهديد ده كلام بردو امل :: طيب انت جبت رقمي منين .. من ليلي مش كدة عادل :: بصراحة ايوة من ليلي .. بس هي متعرفش اني اخدت رقمك من موبايلها امل :: ماشي . انت بقي عايز مني ايه عادل :: انا مبحبش الف وادور كتير .. انا عايزك امل مدعية الأنفعال* وبصوت عالي.. انت انسان مش محترم عادل :: لا لا كدة هزعل* وزعلي وحش. وبعدين اللي اعرفة عنك مش كدة خالص بقولك انا عايز اشوفك امل :: انت بتقول ايه ؟ انا ست متجوزة يا استاذ عادل :: مانا عارف انك متجوزة .. واعرف حاجات متتخيليش اني اعرفها.. ها . هتجيلي ولا اجيلك انا امل المرة دي اضيقت بجد من طريقة عادل وراحت قافلة السكة في وشة مفيش دقايق وكان عادل بعتلها عالواتس رسالة انا اسف عالطريقة اللي كلمتك بيها* بس ده من شدة اعجابي بيكي.. هستني منك اتصال واوعدك مش هتصل بيكي غير لما انتي تكلميني امل شافت الرسالة** وبقت محتارة تعمل ايه تكلمة وتحاول تقرب منة ولا تعمل شريفة وترسم التقل والدلال.. وفي الاخر قررت انها متتصلش بيه وتسيبة كمان يوم ولا اتنين .......... ليلي :: متصلتش يعني عادل :: هتتصل هتتصل.. بس هي لازم تعمل كدة في الأول ليلي :: طب ما تتصل انت تاني لو ردت يبقي هتيجي عادل :: غلط . طالما انا قولتلها مش هتصل يبقي لازم متصلش علشان تعرف اني جاد وتطمنلي ليلي :: المهم انا عيزاك تنيك الولية الشرموطة دي في اسرع وقت علشان اكسر عين ابن الوسخة جوزها عادل :: واحنا مش كسرين عينة ؟ . لو يعرف اننا عارفين كل حاجة عنة وعن مراتة* هيبقي خدام* تحت رجليكي.. بس انا ليا مذاج اجيب امل برضاها ليلي :: لا فنان وبتاع نسوان هههههههه .......... مياده قاعدة في الشقة لوحدها* وهتموت وتنزل ل امل علشان تمارس معاها السحاق فضلت تفكر تتصل بيها وتنزلها ولا لا وفي الأخر اتصلت فعلا ميادة :: ايوة يا امل بقولك* هو انتي كان مالك النهاردة امل :: مالي ؟ مفيش حاجة ميادة :: لا بس كنت حاسة انك مضايقة* امل :: لا خالص ياحبيبتي ميادة :: طب الحمد *** يبقي احساسي كان غلط امل :: بالعكس بقي انا مبسوطة اوي اني شفتك النهاردة مياده :: طيب بقولك انتي بتعملي ايه امل :: امل مفيش. هدخل احمي محمود* وبعدين هذاكرله شوية مياده :: اه . ياخسارة كنت عايزة اقعد معاكي شوية امل :: طب ماتنزلي مياده :: مانا عايزة نقعد براحتنا .. انتي فهماني؟ امل :: ااااه . هههههه فهمتك طبعا .. خلاص انا هحمي محمود وبعدين اشغلة التليفزيون يقعد قدامة مياده :: طيب انا كمان البنات عندي في اوضتهم نايمين وعايزة الحق اقعد معاكي قبل ما يصحو ماشي ياحبيبتي انزلي* ومحمود هفتحلة التليفزيون وابقي احميه بالليل قبل ما ينام مياده :: خلاص هنزلك حالا مياده لبست قلعت الترنج ولبست عباية* واخدت مفتاح* الشقة والموبايل بتاعها* الشقة وهي عالسلم نازلة قابلتها سحر بنت عم رجب سحر :: انتي مين مياده :: انا ساكنة جديدة معاكم هنا . لسة اول يوم ليا سحر :: اه انتي اجرتي الشقة المفروشة اللي فوق مياده :: ايوه سحر :: طيب ياحبيتبي. انا اسمي سحر وجارتك في الشقة اللي قصادك مياده :: اهلا وسهلا بيكي .. انتي تقربلي لمدام امل سحر :: ايوه ياحبيبتي انا ابقي بنت عم جوزها.. انتي اتعرفتي علي امل؟ سحر :: ايوة دي صحبتي* وهي اللي كلمت جوزها رجب واجرلنا الشقة سحر :: معرفة خير ياحبيبتي ولو احتجتي مني اي حاجة خبطي عليا متتكسفيش مياده :: تسلمي.. عن اذنك سحر :: اتفضلي ياحبيبتي مياده نزلت وسحر طلعت وهي طالعة بصت عليها لغاية مانزلت مياده ضربت جرس باب امل امل فتحت الباب.. اتفضلي مياده :: وحشاني يابت امل :: وانتي اكتر ياقلبي مياده دخلت الشقة وامل قفلت الباب وراها امل :: لا نتعالي ندخل الأوضة احسن علشان نبقي براحتنا مياده :: يكون احسن امل :: انا هدخل الاوضة يامحمود علشان انا وطنط مياده عايزين نتكلم مع بعض وانت اتفرج علي التليفزيون ياحبيبي ولو عوزت حاجة خبط عليا محمود :: حاضر ياماما امل ومياده دخلو الأوضة وامل قفلت الباب من جوه بالمفتاح مياده :: الأوضة بتاعتك جميلة اوي واوضة النوم كمان جميلة امل :: تسلمي ياقلبي كلك زوقك امل قعدت عالسرير جنب مياده* وكانا مكسوفة* خصوصا ان ملهاش في السحاق . لكنها حبتة* من تجربتها مع مياده قبل ماتسافر الأسكندرية مياده :: ايه يابت انتي مكسوفة ولا ايه؟* ومدت ايدها تحت دقن امل ولفت وشها ناحيتها امل :: انا مش عارفة اصلا اللي احنا هنعملة ده يتسمي ايه مياده :: يتسمي متعة* ولا انتي معجبكيش المرة اللي فاتت امل ابتسم ابتسامة كلها كسوف مياده ::* قربت من امل وقالت بصوت واطي كلة اثارة شفايفك وحشاني اووي اخدت شفايف امل بين شفايفها* وهات يابوس ومص.. لغاية ما جسم امل ساب واعصابها باظت وبدأ جسمها كله يسيب* مياده اخدتها ونامت بيها عالسرير وايده راحت تحسس علي بزازها من فوق الجلبية اللي كانت لابساها لحظات وشفايفهم بتاكل وتمص في شفايف بعض وحلمات بزاز كل واحدة فيهم اعلنت عن انتصابها والهيجان بدأ ينهش في اجسامهم* ومياه الشهوه بدأت في السيلان من كس كل واحدة فيهم بدأت ايد مياده تتحرك براحة من علي بزاز امل نزولأ لبطنها لغاية ما وصلت لبين فخادها مياده :: كسك منفووخ اوووي وباين عليه مليان اوي امل حطت ايدها علي وشها وهزت راسها بأه* وسنانها بتعض علي شفايفها مياده بتحرك طراطيف صوابعها بكل خفيه علي كس امل. وشفايفها مش شبعانة من شفايف امل مياده :: قومي اقلعي الجلبية دي امل :: تحبي البس قميص ولا اقلع خالص مياده :: تؤتؤ.. انا عايزكي عريانة . هموت واتمتع بسخونية جسمك امل قامت* وراحت ناحيه الدولاب وهي مكسوفة ومياده قعدت علي طرف السرير تراقب امل وهي بتخلع هدومها بدأت امل في نزع ملابسها عن جسمها* .. قلعت الجلبية والسنتيان . وهي بتقلع الكلوت وبتوطي علشان تشيلة من بين رجليها . كان كس امل المنفوخ باين وظاهر ل مياده من ورا مياده قامت ووقفت وراها ومديت ايدها وراحت مدخلة صباعها اللي في النص جوه كس امل امل :: ايييي مياده :: ايه ده .. انتي فاجرة نيك يخرب بيتك كل ده كس اووووف بقي امل :: يعني كسك مش شبه كسي مياده :: بصوت ممحون وهي مدخله صباعة في كس امل قربت منها وهي بتلحس ودانها بصوت خافت تقريبا مش طالع من الهيجان.. معرفش انتي اللي هتقوليلي كسي حلو كدة زي كسك ولا لا امل مبقتش قادره تتلم علي اعصابها.. رغم انها اتناكت من رجالة وشبعت منهم نيك.. لكنها كانت حاسة مع مياده انها اول مرة حد يلمس جسمها بدأت تحس بكهربا في جسمها من سخونيه انفاس مياده وهي بتلحس ودانها . وضربات قلبها بدأت تتسارع مياده سندت بأيدها علي ضهر امل علشان توطي وكسها كله يبقي قصاد عنيها امل فعلا وطت* ووشها ناحية الدولاب وطيزها ناحية مياده الصباع بقي صباعين في كس امل .. وايدها التانيه بتملس براحة علي ضهرها شوية. ومياده خلت امل تنام علي طرف السرير وبدأت هي كمان تقلع هدومها قلعت العباية والكلوت والسنتيان وراحت نازلة علي ركبها ( بين فخاد امل ) المفتوحين ليها اووووووف ريحة كسك هيجتني وخلت كسي يتنفض وفتحت بصوابعها كس امل* وبدأت تحرك لسانها علي زنبورها اللي كان واقف من الهيجان اااااه اااااااه ااااااه لسان مياده بيتحرك براحة وبطئ شديد علي كس امل* وصباعها نزل تحت لخرم طيزها .. وببطن صباعها بدأت تدلك الخرم ولسانها شغال لحس في كسها امل :: ااااه ااااااااه . جميل . جميل اااااااه ااااااااه مياده :: كسك اللي جميل .. ميتشبعش منة ابدآ امل :: جسمي كلة سايب . وحاسة بمتعة عمري ما حسيت بيها .. ااااااااه اااااااااااه جسم امل بيتلوي وكسها شغال ينزل في مايه وايديها بتفرك في حلمات بزازها مياده سخنت عالأخر* وبدأت تدخل صباعها في طيز امل ااااااااااايوووووووه .جمييييبيل . جميييييييييل مياده :: محمد جوزي لو شاف كسك مش هيسيبك غير وهو مدخل زبه فيكي امل :: ايووووووه.. دخلي صوابعك في طيززي اوووي مياده :: كدة ؟ ها .. ولا احط صباع كمان* امل :: بتبلع ريقها بالعافية* وسنانها بتعض في ايدها.. اي حاجة . ااااااااااه نفسي اشوف محمد وهو نايم فوق منك .. ومدخلة زبه فيكي وانتي تحت منة بتتوجعي من زبه امل ::* بصوت مليان لبونة وهيجان .. مش هتغيري يعني مياده :: اغير ايه .. مانا كمان هتناك من رجب جوزك قدامك . وابلع زبه في كسي امل :: موووووافقة .. ااااااووووووف اووووووف يخرابي . يخرررررابي . مش قااااادرة بجد مياده :: عارفة الصور اللي بعتهالي وانا في الكويت امل :: ايووووووه. مالها مياده :: كنت كل ما افرجهم لمحمد كان زبه يقف اوووي وينكني علي اني انا انتي امل ::* ااااااااححححح اححححححح اوووووف وعجبة ايه فيا مياده :: كل حتة في جسمك عجبتة . بزازك ولا طيازك.. هيموت وينيكك فيها امل :: اووووف اوووووف . كفاية كلامك موتني مياده :: نفسك انتي تتناكي منة امل هزت راسها* وعنيها شبه مغمضة. وامل لبن سخن نازله من كسها مياده قامت وطلعت فوق امل 69* ونزلت بكسها علي شفايف امل امل مسكت مياده من جناب طيزها ومياده بتنزل بكسها لغاية مابقي كسها فوق لسان امل. اللي بدأ يلحس ويدوق طعم كسها مياده :: اااااااااه اااااااه .. يالهوووووي علي لسانك وهو بيتحرك علي كسي .. اوووووووف اووووووف امل :: كسك طعم جميل اوووووي مياده مصت صوابعها. وراحت علي كس امل ودخلت اتنين في كسها.. وامل من تحت عمال تحرك لسانها علي زنبورها واهاتهم* وشرمطتهم ولعت الدنيا مياده :: حطي صباعك في طيزي .. بتاكلني اووي امل بلت صباعها من بوقها و مشت بطن صباعها علي الخرم* براحة* ومياده بتطلب منها بموحنيه انها تدخلة دخليه يا امل .. عايزه احسه في طيزي . ااااااااخ اااااااخ امل بدأت تدخل صباعها في طيز مياده* واحدة واحدة ومياده ماسكة زنبور امل بين شفايفها بتمص وتتموحن وتتلبون وهي فوق منها شويه ومياده نزلت من فوق امل* وراحت نايمة علي ضهرها وامل بقت هي اللي فوق منها مياده :: عايزه شفايفك تقطع حلمات بزازي .. حاسة فيهم نار بتغلي امل :: بزازك كبيرة اوي وحلماتك تجنن .. امممم اممممم.. طعمين اوووووي امممممممم اممممم مياده :: مصي اووووي .. اييي اييييي اه اه .سنانك بتعضني امل :: عمري ما كنت اتخيل اني ممكن اهيج مع ست كدة مياده :: السحاق ده له طعم تاني خالص .. اييي انتي هتاكلي بزازي بجد.. هاتي شفايفك عايزة امصهم شوية مياده وامل اخدو وقت وهما بيمصو شفايف بعض وكانت اللحظة دي من اجمل اللحظات بينهم مياده :: مفيش خيارة عندك ؟ امل :: فيه مقوار في درج الكومدينو* استني اجبهولك امل قامت* علشان تجيب المقوار من درج الكومدينو اللي لاذق في السرير . وكان طبيعي تفلئس وهي بتجيبة مياده شفات كس امل منفوخ من ورا وهي مفلئسة راحت قايمة ونزاله علي ايدها وركبها ومشت لسانها علي كسها من ورا امل طلعت من صدرها اهه كلها نار .. لسانها لمس كسها فجاءة كهربها مياده :: امتي محمد يدخل زبه في الكس ده.. يالهوي يا امل هموت ونتناك كلنا مع بعض في اوضة واحدة امل :: وانا كمان عايزه كدة مياده :: ايوووة بقي هو ده مياده اخدت المقوار من امل ومصتة ببوقها وبعدين راحت حطهاه في كس امل ااااااااه اااااااه براحة براحة المقوار ناشف مياده :: كسك بالع المقوار كله ده عايزه زب يكون جبار علشان يملاه امل :: هو زب محمد مش جبار مياده :: زب محمد مش بيقف غير بالتعريص امل :: اوووووف انا تعبت خلاص مش قادرة مياده :: قومي نكيني انتي بقي .. كسي جنني وبيكلني اوي مياده نامت وامل راحت بين وراكها وفتحتهم وحطت المقوار في كسها وفضلو كدة شوية حلوين ومياده هايجة وامل بتنكها بالمقوار بعد ما الأتنين حسو بالشبع واالتعب قامو لبسو هدومهم وخرجو قعدو مع بعض في الصالة ميادة :: بت يا امل الا صحيح هيحصل ازاي امل :: هو ايه ده مياده :: انك تنامي مع محمد وانا انام مع جوزك امل :: مش عارفة بس انا عايزة اكون انا ومحمد بعيد عن جوزي علي الأقل في الأول .. وتسبيني اجبها براحتي ميادة :: ماشي بس محمد مش قادر يصبر امل ؛: ههههههههه متقلقيش هيحصل الجزء الثالث ............ بعد ما مياده وامل اخدو قعدتهم مع بعض مياده طلعت شقتها علشان تبص علي بناتها وجوزها االلي سابتهم ناايمين في الشقة فوق وامل قامت روقت الشقة وبعدين دخلت استحمت وخرجت تستريح علي الكنبة وهي قاعدة افتكرت عادل مسكت تليفونها واتصلت بيه عادل :: الو .. انا بجد مش مصدق امل :: ازيك يا استاذ عادل عادل :: طيب مابلاش استاذ دي انا مبحبش الرسميات علي فكرة امل :: لا ازاي ده حقك عادل :: علي فكرة انا بتأسف علي الطريقة اللي كلمتك بيها . ومبسوط جدآ انك اخيرا اتصلتي بيا امل :: انا فعلا كنت زعلانة ومكنتش ناوية اكلمك بس رسالتك وزوقك فيها خلاني خلاص مش زعلان عادل :: طيب انا ايه اللي يثبتلي انك فعلا مش زعلانة امل :: مش فاهمة .. بس انا فعلا مش زعلانة خلاص والدليل اني اتصلت بيك اهو عادل :: طيب لو مش زعلانة بجد ممكن اشوفك ؟ امل سكتت عادل :: ماهو بصي انا بجد هموت واشوفك وعلي فكرة انا زنان جدا .. يعني مش هتخلصي مني ههههههه امل :: ههههههههههه.. طيب ممكن بس اعرف وبصراحة كدة انت عايز مني ايه ماهو متقنعنيش انك عايز تقابلني كدة من غير سبب عادل :: مانا قولتلك انا معجب بيكي امل :: طيب بردو انا عايزة اعرف لما هددتني ان زعلك وحش وانك تعرف عني حاجات متخيلش اعرفها كان قصدك ايه عادل :: لا مكنش قصدي حاجة انا بس كنت منفعل امل :: عادل .. انا مش غبية. ماشي. ياريت تحترم عقلي شوية.. وبعدين بص انا هريحك هتيجي معايا سكة وتصارحني ونتكلم مع بعض بكل صراحة صدقني مش هتندم . ويمكن كمان تكسبني عادل :: مممممممم .. بصراحة كلامك اقنعني وكمان من الواضح فعلا انك ذكية وذكية جدا امل :: طيب ايه ؟. عادل :: ماهو بصراحة امل :: عادل .. تعرف عني ايه ؟ عادل :: بصراحة ومن غير ما الف وادور اعرف عنك وعن جوزك حاجات انتو فعلا متتخيلوش اني اعرفها.. بس الحقيقة اني فعلا كنت بهدد بس في لحظة انفعال وعمري ماكنت هستخدم اللي اعرفه عنكم.. لاني بصراحة انا فعلا معجب بيكي امل :: عادل .. قولي تعرف ايه من غير ماتلف وتدور عليا عادل :: مانا مش عارف ابدأ ازاي .. طيب بصي انا اعرف ان جوزك مممممم يعني بيحب يشوفك في احضان رجالة غيرو امل اتصدمت من كلام عادل . والدنيا لفت بيها ومش مصدقة ازاي عادل عرف وجه في دماغها ان جوزها اكيد حكي له او حكي للزفتة ليلي وهو نايم معاها عادل :: انا عارف ان دماغك دلوقت بتلف وعايزة تعرفي امل قاطعتة في الكلام . ايه اللي انت بتقولو ده .؟ انت مجنون .. بقي انا جوزي بيحب يشوفني في احضان غيرو.. انت انت اكيد مجنون عادل :: اهدي بس .. انا و**** مكنتش حابب اتكلم بس انتي وعدتيني امل :: مانت بتقول كلام مش حقيقي عادل :: انا احترمت ذكائك ياريت تحترمي ذكائي تفتكري انا ممكن اقول حاجة زي كدة من غير ما اكون متأكد طيب علاقتك بأمجد اللي شغال مع جوزك؟ وقبلها مع السباك اللي اسمة احمد طيب بلاش دول .. صاحبتك اللي في الكويت اسمها مياده وجوزها اللي ميولو زي ميول جوزك.. امل اتصدمت من اللي يعرفة عادل . ده كأنة عايش معاهم ومبقتش عارفة ترد علي عادل نهائي عادل :: ها .. صدقتي اني مش بقول كلام وخلاص.. عموما انا هقفل دلوقت وهستني منك تليفون بالليل ده لو حابة يكون بينا علاقة.. لو مش حابة عادي وانل ولا كأني اعرف حاجة امل جسمها كلة بقي بيترعش وحاسة انها في مصيبة فعلا وكل شكوكها باتت في محلها اتصلت برجب وهي بتخبط بأيدها علي رجليها وبتمتم بصوت واطي.. يانهار اسود اتفضحنا امل :: اايوة يارجب . انت في المحل رجب :: ايوة في ايه.. مال صوتك امل :: تسيب اللي ف ايدك وتجيلي حالا رجب :: في ايه امل :: انت لسة هتسأل .. تعالا حالا دلوقت رجب :: طيب افهم .. محمود جرالة حاجة امل :: بصوت عالي وانفعال .. يووووووه بقولك تعالا دلوقت وقفلت في وشة السكة مفيش دقايق وكان رجب في الشقة امل سحبتة من ايده ودخلت بيه اوضة النوم امل :: قولي بقي انت حكيت ل ليلي حاجة عننا؟ رجب :: انتي بتقولي ايه وحاجة ايه اللي هحكيها ل ليلي عننا؟ امل :: امال عادل عرف منين بعلاقتي مع ااحمد السباك وعلاقتي بامجد وكمان عارف مياده وميولك اللي هتخرب علينا وهتفضحنا رجب :: انتي بتتكلمي ازاي .. بقي انا هقول ل ليلي علينا ؟ يعني افضحك وافضح نفسي انتي مجنونة؟ امل :: طب قولي انت .. عادل عرف منين ؟ ها اديني عقلك رجب :: طيب اهدي بس وفهميني هو كلمك ؟ انا مش فاهم امل بدأت تحكي لرجب وهي بتهري وتنكت في نفسها ورجب كان هيتجنن ازاي اصلا عرف كل الحاجات دي؟ ولو عرف من ليلي . ليلي نفسها عرفت منين وازاي امل :: انا اعمل ايه دلوقت ؟ ها قولي اتصرف ازاي رجب :: اهدي بس .. العصبية دي هتعمل ايه امل :: اهدا ؟.. اهدا ازاي .. المشكلة ان عادل عرف ازاي .. انت بتحكي اللي بينا بره يارجب... بتفضح مراتك ؟ يالهوي . يالهووووي .. رجب :: ياستي احكي ايه انتي مجنونة . يعني افضح نفسي امل :: طيب انا اتصررف ازاي دلووقت رجب :: مفيش غير انك تقابليه وتفهمي منة عرف اازاي امل :: اقابلة اه .. انت مجنون .. ده مش بعيد يصورني وانا معاه رجب :: يصورك ده ايه انتي مجنونة .. بقي هو لو عايز يصورك كان قالك امل :: وحتي لو قابلتة انت متخيل انة هيقولي عرف منين رجب :: وميقولش ليه ؟ هو كدة كدة مسكنا من ايدنا خلاص امل :: منك *** .. انا مش عارفة اخرتها ايه .. ........... ليلي :: هههههههههههه تلاقي امل دلوقت بتضرب اخماس في اسداس عادل :: لو كنتي بتسمعي المكالمة بينا كنتي هتعرفي قد ايه امل اتصدمت وانا بقولها علي المصايب بتاعتهم ليلي :: تستاهل وكمان رجب العرص زمانة هو كمان هيتجنن عادل :: تفتكري امل قالتلو؟ ليلي :: دا اساسي عادل :: مش عارف بقي رده فعلة هتكون عاملة ازاي دلوقت ليلي :: المهم بقي انت ناوي تقول ل امل عرفت ازاي عادل :: اه طبعا لازم اقولها وكمان اوريها الأسكرينات وصورها والفيديوهات علشان متقدرش تفتح عينها فيكي ولا تفتح بوقها لما اقولها عايز انيكك ليلي :: كدة فل اوي.. تصدق نفسي اكون موجوده وانت بتقولها عادل ؛: هههههه لا مش للدرجادي ليلي :: دانا وديني ل اخلي رجب يلحس جزمتي ويبقي كلب تحت صوابع رجليا المعرص ابن المعرصة ده .............. مياده بتتفرج علي التليفزيون علي نشرة الأخبار ومحمد قام من النوم كانت الساعة ستة اخر النهار مياده :: شفت اخر الأخبار محمد :: ايه خير ؟ ميادة :: كورونا انتشر في بلاد كتير ومنها دول عربية ومصر قفلت المطارات محمد :: يااااه للدرجادي .. هو فيه حالات ظهرت في مصر ميادة :: لا مفيش بس فيه مخاوف كتيرة محمد :: **** يستر.. قومي اعمليلي لقمة اكلها مياده قامت تعمل اكل لمحمد وبعد ما خلصت جابت الأكل والبنات كمان صحيو شوية جرس الباب ضرب مياده :: ايه ده مين اللي بيضرب الجرس محمد :: اكيد امل هيكون مين يعني هو فيه حد يعرفنا مياده :: ميادة استغرربت لانها كانت لسة عندها تحت من مفيش ساعتين راحت فتحت مياده :: امل .. اتفضلي ياحبيبتي امل :: جوزك صحي؟ مياده :: اه جوه . فيه حاجة ولا ايه امل :: كنت عيزاكي اتكلم معااكي شوية طب انزل وتجيلي ؟ مياده :: لا لا تعالي ندخل اوضتنا ونتكلم براحتنا مياده اخدت امل ودخلت بيها الأوضة ميادة :: مالك حاسة وشك مقلوب زي ما يكون فيه مصيبة امل :: مش عارفة ابدأ منين معااكي لكن هحكيلك علشان انا وانتي في نفس المصيبة ومش عارفة لغاية دلوقت حجم المصيبة ميادة :: ياساتر **** خير احكيلي امل :: انا لما قولتلك مفيش اي علاقة حصلت بيني وبين اي حد غير جوزي كنت بكدب عليكي والحقيقة انة حصل وحصل كتير مياده :: كنت حاسة و**** وزعلتيني بجد امل :: بصراحة كنت بتحرج اقول حاجة زي كدة بس خلاص لازم احكيلك علشان تقوليلي اعمل ايه مياده :: احكيلي .. انا سمعاكي وبدأت امل تحكي لميادة كل حاجة من غير ما تخبي عنها حاجة وحكت عن عادل وعن مكالمتة وعلي اللي عرفة ميادة :: احااا يا امل وعادل ده عرف كل التفاصيل دي منين ؟ وعرفني انا كمان وجوزي ومنين امل :: ده اللي هيخليني اتجنن وحاسة ان نفوخي هيضرب ميادة :: اكيد جوزك وقع بلسانة مع اللي اسمها ليلي .. ماهو الرجالة المعرصة يتخاف منها وهما عالسرير امل :: جوزي بيحلف مية يمين ماقال حاجة وزيه زيي بالظبط مش عارف عادل عرف منين مياده :: كدة مفيش قدامك غير انك تقابلي عادل . وانتي بتقولي كدة كدة كنتي هتنامي معاه وجوزك عايز كدة امل :: ايوة .. بس خايفة يصورني ميادة :: لا متخفيش لو كان عايز يصورك مكنش قالك .. وبعدين كدة كدة هو ماسك علينا كلنا ذلة.. هو بس عايزك .. المهم متقوليش له اني رجعت مصر لغاية مانشوف مايتة ايه امل :: رجب قالي نفس الكلام بس انا خايفة ومرعوبة ميادة :: لا ولا تخافي هو كبيرة عايزك وشايف انك طالما بتتناكي يبقي هو اولي امل :: ياريت يكون كلامك بجد مياده :: المهم عادل ده شكله عامل ازي؟ وعلي حسب ما بتحكيلي شكلة غني جدا امل :: اه هو ماديا مبسوط جدا ده غير انة شيك جدآ في لبسة تحسيه كدة ابن ناس بجد ميادة :: تصدقي شوقتيني اشوفة امل :: طيب انا هنزل دلوقت علشان سايبة محمود لوحده مياده :: ماشي يا حبيبتي وانا مش عيزاكي تخاافي .. واول ما تنزلي اتصلي بيه وحددي معاه ميعاد تقبليه بس خلي اول مقابلة بينكم في مكان عام وبعيد امل :: ماشي.. اسيبك انا ياحبيبتي امل نزلت من عند مياده وهي مطمنة شوية لانها حست من كلام مياده ان عادل مش هيفضحها وانه كبيره عايزها هي مش فضيحة ليها نزلت واتصلت برجب وعرفته انها هتكلم عادل وتقولو مواافقة تقابلة وفهمتة كمان انها اتكلمت مع ميادة وحكت ليها علي كل حاجة رجب زعل طبعا ان امل حكت لمياده وامل قالتلة انها كان لازم تعرف وانها هي كمان في الموضوع زيها رجب :: ماشي اللي حصل حصل المهم كلمي عادل واتفقي معاه علي ميعاد امل :: طيب لو حدد وقت متأخر وحب اني ابات معاه رجب :: اي وقت يحدده مقدمناش حل غير اننا نوافق عليه امل :: ماشي انا هقفل معاك واكلمة امل قفلت مع جوزها واتصلت بعادل وفضلو يتكلمو مع بعض وعادل كان بيبرر ل امل انة مش عايزها غصب ولا خوف وانها لو هتقابلو علشان خايفة منة فوعدها انة مش هيعمل حاجة ولا تخاف منة .. لكن امل ااقنعتة انها هي كمان مستلطفاه بغض النظر عن اللي يعرفة عنها واتفق معاها يقابلها بعد بكره الضهر يتغدو مع بعض في محل في شارع فيصل ولما امل قفلت معاه واتصلت بجوزها رجب فهم علي طول ان عادل هياخدها بعد الغدا في شقة فيصل .. الشقة اللي كان بينيك فيها ليلي وطبعا مقالش ل امل الجزء الرابع ............ علي المغرب رجب روح البيت وكانت امل هديت بعد ما كلمت عادل ... رجب قعد معاها وفهم منها عادل قالها ايه بالظبط ........ مياده كانت واقفة في الشباب لمحت رجب داخل البيت مياده :: انا هنزل بقي زي ما قولتلك محمد :: هتنزلي بالجلبية دي؟ ميادة :: ايوة ياراجل مش انا قولتلك من شوية عايزة لغي رجب .. امال هلفت نظره ازاي محمد :: اه بس الجلبية دي خفيفة اوي والأندر واالسنتيان بتوعك بايين منة مياده بسهوكة .. ماهو هو ده المطلوب... يلا بقي انا نازلة وهعملي اني نازلة اقعد مع امل واتفاجئ انة في البيت ............. جرس الباب ضرب ورجب قام فتح كانت مياده هي اللي علي الباب مياده :: ازيك يا رجب رجب :: اتفضلي ياست ميادة مياده :: معلش انا و**** قولت انك في الشغل وقوولت انزل اقعد امل شوية طب اطلع وانزلها بكره رجب :: تطلعي فين بس عيب الكلام ده اتفضلي .. امل جوه مياده دخلت ورجب قفل الباب وراها امال محمد فين ميادة .. قاعد فوق مع البنات وبيتابع الأخبار وزعلان علشان المطارات قفلت رجب :: اه صحيح ده علي كدة مش هتعرفو ترجعو الكويت مياده :: ازيك يا امل .. امل :: تعالي اقعدي مياده قعدت جنب امل وقالت .. هو هيتصل بالشغل بكره ويشوف . ويمكن علي ما الشهر ده يخلص يكون المطارات فتحت رجب :: علي **** كلة .. طيب انا هطلع اقعد مع محمد شوية فوق وانتوا خدو راحتكم في القعدة رجب طلع ومياده لفت بوشها وسألت امل ميادة :: ها احكيلي كلمتي اللي اسمة ايه ده امل ::: عادل ؟ اه كلمتة ميادة ::: احكيلي بقي حصل ايه وقالك ايه امل :: هقابله بعد بكره وهنتغدي في محل في شارع فيصل ميادة :: كويس بس انتي حسيتي من كلامة ايه امل :: مش عارفة بس حاسة انة فعلا عايزني ميادة :: طيب ده حلو اوي.. اللي زي ده متخفيش منة امل :: يوه نسيت اسألك تشربي ايه مياده :: يابت هو انا غريبة.. انا بصراحة نازلة مش علشان كدة بس امل :: امال ميادة :: بصراحة زعلت وواخدة علي خاطري منك .. بقي انا يامعفنة احكيلك علي كل حاجة في حياتي وتطلعي انتي مخبية كل حاجة عنك امل :: معلش غصب عني .. انتي شايفة انها حكايات حلوة اوي مياده :: احا يابت .. ايوة طبعا حكايات حلوة هو فيه احلي من النيك يابت امل :: هههههه لا بصراحة مفيش مياده :: قومي بقي اعملي لينا دور قهوة وتعالي بقي عايزة اعرف كل حاجة وباالتفصيل.. حكم التفاصيل في الحاجات دي بتستهويني اوي امل :: ههههههههههه حاضر ياختي هقوم اعمل القهوة وارجعلك امل قامت عملت القهوة ورجعت وبدأت تحكي لمياده حكايتها من تعريص جوزها من اول ما اكتشفت فيه الميول دي لغاية ما وصل بيها الحال انها حبت تعريصة واتمنت انها تتناك بجد من حد تاني غيرو في الاول طبعا مكنتش موافقة برغم رغبتها لكن مع تخيل جوزها وقعت في اول ممارسة فعليه مع احمد السباك قهوة في شاي ومياده بتسمع من امل وكسها بيشر لبن من تحت مياده :: يالهوووي يا امل .. ايه كل النيك ده .. انا كلوتي بس من السمع اتغرق لبن وبدأت امل تحكي ليها حكايتها مع امجد كمان وازاي وصلو للنيك بردو برضا رجب جوزها وميادة بتتخيل كل اللي بتحكيه امل امل حكت ليها وجت عند وسام وراحت متنهددة . نيجي بقي ل ارجل واحد شفتة في حياتي وسام مياده :: يالهوووي . ده شكلة مكيفك اوي امل :: مكيفني وبس .. ده عليه زبر .. يخليكي تتمني بس تلمسيه مياده ::: هو كبير يابت امل :: كبير .. احكيلك ايه ولا ايه عنة بصي مسيرك تشوفيه وهو طالع او نازل .. هو ساكن في الرابع مياده :: احكيلي احكيلي .. انا هموووت بسببك اكتر من نص ساعة وامل بتحكي ل ميادة عن وسام وعن النيك اللي بيننكهولها وانها محستش انها اتناكت بجد غير منة مياده :: بصي بقي انا مليش دعوة .. انا عايزة وساام ده امل :: هههههههههه بسيطة هعرفو بيكي حاضر باب الشقة فتح ورجب دخل اتفضل يا محمد مياده :: نكمل كلامنا بعدين رجالتنا جم محمد :: ازيك ياام محمود امل :: الحمد ***.. تعالو يابنات مياده :: سلمو علي عمتكم امل فضلو قاعدين مع بعض لغاية الساعة تسعة وبعدين رجب قال لمحمد ايه رئيك ننزل نقعد في المحل شوية محمد :: ماشي بعد رجب ومحمد نزلو مياده :: كملي كملي امل :: هههه بناتك يابت.. استني هوريكي فيديو ليا مع امجد امل طلعت الفيديو من تليفونها وشغلتة ل مياده مياده :: خخخخخخخخخ يابت الفاجرة ايه ده امل :: جوزي ياختي كان هيموت ويشوفني وانا بتناك وهو اللي طلب مني اصور ل امجد من غير ما ياخد باله مياده :: بس احاااا فيديو فاجر اووي فضلت ميادة تتفرج علي امل وهي بتتناك من امجد وبعد ما المقطع يخلص شافت الست اللي قابلتها علي السلم في الفيديو بتتسحب زي الحرمية جوه الأوضة وطبعا كان باين ان امجد راح استخبي ميادة ::: ايه ده .. ودي دخلت الأوضة اازاي وانتي خرجتي روحتي فين امل :: دي بنت عم رجب شكلها شافت امجد وهو بيدخل الشقة عندي وعلشان تشوف احنا بنعمل ايه رن الجرس وانا وامجد كنا زي ماكنتي شايفة وعملت نفسها عايزة مني حاجة .. دخلت اجبلها من المطبخ دخلت زي مانتي شايفة تتسحب علشان تقفشة ميادة :: كويس ان امجد كان مستخبي امل :: مانا لو كنت اتأخرت كانت قفشتة مياده :: طب مفيش فيديو لوسام يابت مخبياه كدة ولا كدة امل :: ياريت ياختي هههههههه مياده :: انا هايجة اوي يخرب بيتك امل :: هههههه بناتك قاعدين والواد ابني كمان مياده :: ماشي ياختي الا صحيح يابت انا نفسي رايحة للبسبوسة وبصراحة كدة مش بتطلع معايا قد كدة ماتطلعيلي بكره نعملها سوا امل :: بس كدة انا عنيا ليكي.. ميادة :: تسلملي عنيكي .............. بعد ما محمد وميادة طلعو شقتهم ميادة :: محمد اعمل حسابك بكره هخليك تنيك امل محمد :: ايه ده بجد ميادة :: عيب عليك انا عمري قولتلك حاجة ومحصلتش محمد :: انتي اتفقتي معاها؟ ميادة :: لا بس انا طلبت منها تطلعلي بكره هنا علشان تعملي بسبوسة محمد :: وبعدين ؟ ميادة :: بص انا بعد ما تعمل البسبوسة هاخدها في الأوضة بتاعتنا بحجة اني عايزة اتكلم معاها ده اللي هنقوولة يعني ليك.. لكن بيني وبينها هنكون داخلين نروق علي نفسنا انا وهي وانت تدخل علينا واحنا هايجين محمد :: طيب وهي ممكن توافق ؟ ميادة :: هههههه دي هتموت وتتناك منك .. ملكش دعوة انت بس واعمل اللي بقولك عليه محمد :: هموت وابوس رجليها مياده :: كسمك .. عارفة.. انت تبوس رجلي انا الأول يا كسمك محمد :: اووووف هيجتيني مياده :: ده لسة بكره هنفشخك من الهيجان محمد :: طيب هتيجي امتي هي مياده :: ممكن علي بعد الضهر محمد :: فل اوووي .. اروح بقي احلق واروق نفسي من دلوقت ....... تاني يوم امل بعد ما رجب نزل المحل روقت شوية في الشقة وعلي الساعة واحدة ونص الضهر ميادة رنت عليها علي امل وسألتها هتطلعي ولا ايه امل :: خمسة بس وهطلعلك حاضر امل طلعت ومش في دماغها اي حاجة هتحصل بينها وبين ميادة او بينهم وبين محمد وكان في الوقت ده محمد قاعد بيتفرج علي فيلم عربي مياده فتحت الباب ل امل ورحبت بيها وامل دخلت سلمت علي محمد وراحت المطبخ علي طول مع مياده مياده :: انا مجهزة اهو كل حاجة امل ::: طب كويس امل بدأت تعمل البسبوسة وميادة تساعدها ميادة :: اعملي حسابك هنخلص البسوسة دي ونسيبها تبرد وهندخل الأوضة انا وانتي حاكم انا من امبارح وانا هايجة نيك امل :: يانصيبتي . طب وجوزك اللي بره ده مياده :: مالو جوزي ؟ ماهو متنيل قاعد قدام التليفزيون .. وبعدين ياريت يابت ياخد بااله .. ايه تكرهي امل :: مش القصد بس هيبقي صعب علينا وخصوصآ انة جوزك ميادة :: لا ياستي ملكيش دعوة انا راضية وعايزة كدة.. بت ولا انتي بقي اللي مش عايز رجب ينام معاكي امل :: انا ؟ لا عادي .. يمكن الاول كنت بغير عليه.. لكن دلوقت لا مياده :: طيب امال ايه بقي.. نخلص البسبوسة ونروح الأوضة .. دانا هاكل كسك اللي مروي لبن ده بعد ما امل خلصت البسبوسة مياده وامل راحو علي اوضة النوم مياده :: محمد انا هدخل انا وامل الأوضة نرغي مع بعض شوية وانت بعد ما البسبوسة تبرد خد منها وادي للبنات مياده دخلت هي وامل وقفلت الباب وراهم لكن من غير مفتاح وامل كانت محرجة لانها كانت حاسة ان محمد ممكن يدخل عليهم في اي وقت مياده :: مالك يابت مكسوفة ووشك محمر كدة كدة .. تعالي قربي انا هايجة هيجان السنين امل راحت خطوتين لمياده ومياده قربت منها اوي وحطت ايدها تحت دقنها ورفعت وشها لفوق يخرب بيت شفايفك وراحت واخده شفايف امل بين شفايفها بوس ومص في شفايف لبعض لغاية ما الاتنين غابو عن الدنيا ايد مياده بدأت تتحرك ببط علي بزاز امل وتحسس عليهم براحة وامل واخدة لسان ميادة بين شفايفها مص واخر هيجان مياده بعدت خطوة وقعلت الترنج اللي لابساه وامل هي كمان بدأت تقلع هدومها الأتنين بقوا قدام بعض عراية ميادة شدت امل من ايدها وقربتها ليها وايدها الأتنين بتتلمس بزازهها تعرفي بعد اللي سمعتة منك امبارح نفسي في ايه امل :: بصوت واطي ممحون.. نفسك في ايه نفسي اكون معاكي ووسام بينيكك واشوف محنتك وانتي بتتلوي تحت منة ايد مياده وطراطيف صوابعها بتمشي براحة علي جسم امل من بزازها لغاية بطنها وانا نايمة تحت منة وهو مدخل زبه في كسك وكل شوية اشيل زبه منك وامص فيه .. اوووووووف .. ارضع راس زبه بشفايفي وامص اوووي وبعدين احطة في كسك تاني امل :: اااااااااخ . اااااااااااخ وبعدين انام جنيك عاالسرير وارفع رجليا له وشفايفي ترووح لشفاايفك امصهم امل :: ااااااااه .. اااااااااه . كلامك سيبلي اعصابي مياده :: ووسام يشيل زبه من كسك ويحطة في كسي انا .. واتمنيك تحت منه اااااااي براحة ااااااااه امل نامت علي طرف السرير ومياده نزلت علي ركبها قدام فخاد امل .. فتحتلها رجلها وراحت لكسها الوردي بلسانها مياده :: يالهوووووي .. كسك منفوووخ اوووي.. ياتري من زب وسام ولا زب امجد امل ::: مش قاااادرة يا ميااادة.. كلامك تعبني اووي مياده :: عارفة بقي انا نفسي في ايه دلوقت امل :: ايه اااااااه ميادة :: نفسي محمد يدخل علينا .. ويشوفني وانا بين فخادك .. وبلحس كسك امل :: انتي مجنوونة اوووي مياده :: طب انا مجنونة بقي استني ميادة قامت فتحت الباب سيكة صغيرة ورجعت امل :: انتي عملتي ايه يا مجنونة.. مش خايفة بناتك يدخلو علينا ميادة :: لا بناتي مش هيدخلو انا متأكدة ان محمد فضولة هيخليه يبص علينا مياده فتحت رجل امل تاني ودخلت بينهم ووفتحت كسها بصوابعها ونزلت بلسانها تلحسه براااااحة امل بتتلوي تحت منها وايدها راحت تفرك في بزازها واهاتهاا المكتومة بدأت تخرج من بين ضلوعها ااااااي ااااااي كمان كمان اوووووف اوووووف لسان مياده مش راحم كس امل اللي بدأت تلف رجليها حوالين مياده من المتعة وعيونها مغمضمة لحظات وكانت مياده قايمة من من عليها وامل بتعض في شفايفها وصوابعها بتفرك في حلمات بزاززها ثواني وكانت حاسة بلسان مياده رجع يتحرك اكتر واكتر علي كسها وسمعت صوت الباب بتفتح عرفت ان محمد جوزها دخل عليهم لكن متعتها وهيجانها خلاها متقومش من مكانها وفضلت انها تستمتع بأهم لحظة وهي ممارسة الجنس الثلاثي بينها وبين ميااده وجوزها مياده بصت لمحمد وهي مبتسمة ونزلت مره تانية تلحس كس امل محمد واقف يتفرج عليهم وبيدعك في زبه من فوق البنطلون مياده :: مش قولتلك المعرص بتاعي هيدخل علينا محمد بدأ يقلع هدومة واهات امل بتذيد مع كل حركة من حركات لسان مياده علي كسها مياده قامت وراحت نايمة جنب امل وهي تانية رجل ومنيمة التانية واخدت بزاز امل بين شفايفها .. ومحمد نزل علي ركبة مكان ميادة ( بين فخاد امل ) وبدأ يلحس في كس امل ومن فوق مياده بتمص في حلمات بزازها وامل تحت منهم بتتلوي من المتعة والأثارة مياده بدأت تهيج امل اكتر بكلام عارفة انة هيخلي كسها يولع من محنتها بصوت ممحون مليان شرمطة .امل ياشرموطة .. يالبوه ردي عليا امل :: ايوه .. اااااه ااااااه مياده :: مبسوطة .. مبسووطة يالبوه . امل :: اااااااااه ااااااااااه مياده :: وانت يا كسمك الحس كس اللبوه امل كويس .. عايزه كسها يولع تحت لسانك امل :: اااااخ ااااااخ .. مش قاااادرة . مياده :: مالك يا متناكة .. مش قادرة ايه امل :: بتعض في كف ايدها وشفايفها وعيونها مشعلقة في السقف من محنتها .. تعبت .. ااااااخ ااااااخ مياده :: سمعت يا كسمك.. قوم يا معرص.. قوم ريح كس االشرموطة محمد قام وشد امل من وسطها لطرف السرير .. وقلع بنطلون والبوكسر وحط زبه علي كس امل واامل بتتأوه وقامت نص قومة عايزه تشوف زب محمد عامل ازاي علي كسها محمد بدأ يمشي زبه علي كس امل ويخبطة علي كسها اوووي ومياده راحت طالعة فوق امل ونزلت علي شفايفها بكسها الحسي كس ستك يالبوووه .. الحسي يامتناكة امل مسكت زنبور ميادة بين شفايفها واهات نار طالعت لما حست بزب محمد بيغوص في كسها ااااااااه اااااااه. اووووووف اوووووووف فضل محمد ينيك في امل ومياده من فوقها تحك كسها في لسان امل مياده :: قومي يالبوه ففلئسي وانتي بتلحسي كسي مياده نامت علي ضهرها وامل فلئست ووشها مدفون بين فخادها ومحمد من وراها واقف علي ركبة وبيحط زبه فيها دخل بزبه بشويش وبطئ امل نزلت علي كس مياده تلحسه والهبد والرزع والأهات كانو هم سيد الموقف لمدة عشر دقايق بعدها مياده حبت توري امل هي ازاي مسيطرة علي جوزها وبدأ الجزء الثاني من الحفلة مياده :: قوم يا كسمك يا اخو اللبوه انزل تحت رجل ستك محمد بدون اي تفكير او تردد شال زبه من كس امل اللي استغربت رده فعل محمد راح تحت رجلين امل زي الكل وفضل يبوس فيهم وهي بتشتمة بأمة واختة بأوسخ شتايم وبصت ل امل وهي مبتسمة.. تحبي انيكة قدامك واكسرلك عينة الخول قامت وطلبت منة يفلئس ليها وهي واقفة عالسرير جنبة ورفعت رجليها وبصباع رجليها الكبير بقت عمالة تبعبصة في طيزو ومحمد بيحرك طيزو زي المرة الشرموطة وبيتأوه ولا المتناكة مياده شدت امل من اايدها علشان تبعبص محمد .. في الاول امل مكنش عندها الجراءة تعمل كدة .. لكن مياده بنظراتها كانت مسيطرة علي امل امل قعدت جنب محمد وحطت صباعها علي خرم طيزة.. وبدأت تحرك بطن صباعها براحة علي خرم طيزو ومحمد بيتأوه وبيهز ليها طيزو شوية شويه صباعها بدأ يدخل جواه وايدها التانية ممسكت زبه من تحت امل ومحمد كانو في قمة الهيجان ومياده يمكن هيجانها كان اكتر من محمد وامل لانها شافت جوزها وهو بيتبعبص قدام عنيها محمد مقدرش يستحمل من شدة الهيجان وجاب لبنة في ايد امل وامل ومياده كملو سحاق لوحدهم امل نزلت من عندهم وهي مش مصدقة اللي شافته بعنيها وشخصية ميادة اللي كانت هي المسيطرة علي محمد .. وازاي محمد كان خاضع ليها بالشكل ده ومش بس كدة ..ده زي ما يكون جواه واحدة شرموطة الجزء الخامس ....... امل نزلت شقتها وهي حاسة بأثارة رهيبة واستغراب اكتر من اللي من اللي حصل بينها وبين ميادة وجوزها محمد.. ومن اللي شافتة من ميادة خدت دوش وروقت علي نفسها وفتحت التليفزيون تشوف اخر الأخبار ايه وطبعا مكنش فيه سيرة في التليفزيون غير فيرس كورونا وانتشارة الرهيب في العالم وتحذيرات وزارة الصحة بشأن طرق الوقاية من الفيرس قعدت شوية تتفرج علي التليفزيون وبعدين قامت علشان تنام شوية يدوب دخلت عالسرير وحطت راسها ودماغها مفصلتش ومنظر محمد قصاد عنيها وهو نازل علي رجل ميادة يبوسها ده احساسها وهي حاطة صباعها في طيز محمد لما ميادة شدتها من ايدها علشان تخليها تبعبص جوزها امل سخنت وهاجت تاني من التفكير في الموضوع ده . كل شوية تتقلب شمال ويمين مش عارفة تنام نهائي قامت واتصلت برجب امل :: ايوة يارجب انت فين رجب :: انا في المحل امل :: طب تعالا عيزاك رجب :: ليه في ايه امل :: عارفة هتسأل كتير .. انا عايزة اتناك رجب :: لا مش هينفع خالص دلوقت انا وامجد جاتلنا عربية بضاعة وبنزلها في المحل امل :: مليش فيه.. سيب ام المحل وتعالا .. رجب :: احا .. انتي عمرك ماطلبتي مني اجي من المحل علشان كدة.. في ايه امل :: طيب اقولك علي اللي يخليك تيجي جري ..انا اتنكت من محمد جوز ميادة رجب :: ايه ده بتتكلمي بجد ولا بتهزري امل ::: معقول ههزر في حاجة زي كدة.. يلا بقي مستنياك رجب :: ماشي جايلك رجب قفل التليفون مع امل وقال ل امجد هوصل لغاية البيت رص انت البضاعة وانا ساعة كدة وهرجعلك رجب روح البيت. لقي امل قاعدة في الصالة بقميص نوم وردي شفاف ومظبطة نفسها عالأخر وقاعدة علي كنبه الأنتريه حاطة رجل علي رجل رجب :: انتي كنتي بتتكلمي بجد علي موضوع محمد ؟ امل :: لا طبعا انا لسة نازلة مليش ساعة من فوق وبتكلم بجد رجب :: بالسرعة دي ؟ طب حصل ازاي امل :: محمود يا حبيبي ادخل اوضتك والعب علي الكمبيوتر بتاعك محمود دخل الأوضة امل :: هحكيلك بس مش وقتة يامعرص انا عايزة منك حاجة تعملها لو بتحبني رجب :: اممممم.. حاجة ايه امل فردت رجليها قصاد رجب انزل بوس رجلي رجب استغرب ومبقاش فاهم في ايه رجب :: في ايه يا وليه امل :: مفيش .. مش انا بعملك كل اللي بتطلبة مني ؟ انا بطلب منك تنزل تبوس رجلي .. ايه مستهلش رجب :: لا تستاهلي طبعا بس انا مش فاهم ايه الطلب الغريب ده امل :: غريب ليه .. انا ليا مذاج ابقي ستك النهاردة .. ها هتنزل ؟ رجب :: انزل منزلش ليه.. دانا ابوس رجلك وايدك كمان.. هو انا ليا غيرك امل :: انزل علي ايدك وركبك وبوس رجليا واتزل ليا رجب نزل علي رجليه وايده زي ما امل طلبت وبقي عمال يبوس في رجليها وامل بتلمس علي شعره بصوابعها امل :: شاطر يا كلبوبي .. تعالي بقي ورايا الأوضة امل قامت ودخلت الأوضي ورجب دخل وراها امل :: اقلع يا كسمك كل هدومك وتعالا تحت رجلين ستك ياخول رجب اتصدم من كلام امل . لكنة معلقش وبدا فعلا يقلع هدومة وامل قاعدت علي طرف السرير حاطة رجل علي رجل انزل يا متناك علي رجل ستك.. عايزه صوابع رجلي تنضفها بلسانك .. رجب راح علي رجل امل وبقي فعلا بيلحس رجليها وصوابعها بلسانة وامل هاجت فشخ وكسها بيشرشر عسل من الهيجان . وحست قد ايه هي مستمتعة بخضوع جوزها ليها بعد ما رجب لحس ونضف رجول امل قامت وحطت رجليها علي راسه وداست عليها جامد لدرجة ان رجب رنام علي اللارض وامل داسة برجليها علي راسة رجب : في ايه يا امل امل :: فيه انك بقيت الكلب بتاعي .. والنهاردة اكتشفت متعة عمري ما كنت اتخيلها رجب :: رقبتي طيب.. اامل . رقبتي هتتكسر بجد امل :: ايه رائيك انا ليا مذاج ابعبصك في طيزك النهارد رجب :: خخخخخخخ احا .. تبعبصي مين امل :: هبعبصك انت يا متناك. ايه مش عاجبك رجب برغم استغراابة للي بتعملة امل لكن كلامها هيجة وحس بنوع جديد من المتعة رجب :: طيب ماشي بس رجلك بجد وجعتلي رقبتي امل شالت رجلها من علي رقبة رجب شاطر يا كلبوبي .. وعلشان انت بتسمع الكلام هخليك تلحس كسي امل نامت علي ضهرها وفتحت رجليها لجوزها المعرص ورجب طلع علي ايده بيت فخاد امل وراح لكسها في نفس اللحظة كانت ميادة فوق هي ومحمد قاعدين بيتكلمو مع بعض ازاي ميادة هتتناك من رجب محمد :: امل دي طلعت جامدة نيك ميادة :: اي خدمة يابن الشرموطة . خليتك اهو تنكها ومعايا محمد :: باس ايدها ياقلبي هو انا ليا غيرك ميادة :: المهم انا كمان هموت واجرب العرص التاني واخليه كلب تحت رجلي محمد :: كدة هزعل منك ميادة :: ليه ي كسمك محمد :: انا بس اللي كلبك مياده :: انت جوزي ومعرصي وكلبي .. لكن هو هيبقي كلبي بس محمد :: تعرفي انا بيجي عليا وقت بخاف ان حد يعجبك وتحبيه مياده :: هههههههههه ايه ياببيي انت بتغير ولا ايه محمد :: بصي هو احساس ممزوج ما بين المتعة والغيرة ميادة :: طيب .. المهم دلوقت انا عايزة اتناك من العرص التاني .. وانت قاعد ليل نهار... محمد :: ما طبيعي هروح فين يعني ميادة :: فاهمة بس لازم نفكر في حل محمد ::: انا مش شايف فيه مشكلة.. رجب معرص ومراتة لسة متناكة مني .. احنا عايزين وهو عايز لزمتها ايه نلف وندور علي بعض ميادة :: ماهو امل مش عايزة كدة .. امل كان شرطها الاساسي انها تتناك بعيد عن جوزها .. وهو كمان لو هينكني ينكني بعيد عنها محمد:: اه بس مفيش مشكلة من نزولك عندها مانتي كدة كدة صحاب ميادة :: انت غبي ؟ بقولك مش عايزة علاقتي معاه قدامها محمد :: ممممممم اه صحيح.. ايه الغباء اللي انا فيه ده مياده انت من بكره تتعود تنزل تقعد عالقهوة بحجة انك زهقت من قعدة علشان بعد كدة يبقي طبيعي انك تنزل ويبقي طبعا في ميعاد محدد محمد :: ماشي بكره عالساعة اتنين هنزل وهعدي علي رجب في المحل وارغي معاه شوية وبعدين اروح القهوة ميادة :: شاطر.. المهم متطلعش قبل ساعتين محمد :: ماشي .. بقولك فيه موضوع كدة كنت عايز اكلمك فيه ميادة :: موضوع ايه محمد :: هو بصراحة موضوع بخصوصك انتي واختك ميادة :: مش فاهمة ؟ محمد :: مياده هو انتي ليه خبيتي عليا انك انتي واختك بتمارسو مع بعض السحاق ميادة اتفاجئت من كلام جوزها. سكتت شوية وبعدين سألتة . انت عرفت منين؟ محمد :: مش مهم عرفت ازاي .. بس حابب اعرف ليه خبيتي عليا ؟ هو من امتي بنخبي علي بعض حاجة زي كدة ميادة :: لا انا يهمني اعرف عرفت ازاي ؟ محمد :: من ساعة اخر مرة اختك كانت عندنا قبل ما نيجي هنا شفتكم بتمارسو مع بعض مياده : ااااااه يبقي انت اللي كنت في الشقة يومها .. وانا اقول الباب بتاع الشقة كان مفتوح ازاي محمد :: انتي ليه خبيتي عليا حااجة زي كدة.. انا كنت فاكر ان اي حاجة بتحصل في حياتنا بنقول لبعض عليها ميادة :: علشان دي اختي ي محمد .. ومينفعش افضحها قدامك محمد :: بس انتي عارفة اني نفسي فيها ميادة :: بص يا محمد . اختي برغم اللي شفتة بينا لكنها مش شرموطة وهي مش بتحب الرجالة . واللي بيحصل بينا ده مش بيحصل مع ستات تانية .. يعني متفكرش انك تعرفها انك عارف .. ولا حتي تفكر تستغل ده ........... رجب نزل بين وراك امل وبلسانة بقي بيلحس كسها ويمص زنبورها امل :: اوووووف الحس يا خووول . الحس لبن محمد من علي كسي رجب :: احا .. هو انتي مغسلتيش كسك امل :: واغسلة ليه يا معرص وكلبي موجود.. مش انت كلبي .. الحس كسي ونضفة من لبن المعرص اللي شبهك كلام امل هيج رجب وبقي عمال يلحس في كسها ويمص فيه امل :: قوم يا متنااك اطلع فوقي واديني طيزك وانت بتلحس كسي .. عايزه ابعبصك في طيزك المتناكة دي رجب قام وطلع فوق امل في وضع 69 وهو بيلحس كسها امل كانت بدخل صباعها في طيزه وبتقوله كلام ابن متناكة علي طيزو ورجب بدأ يحس الأثاره وهو بياخد فيها من مراتة امل :: ايه الطيز دي ؟. دي طلعت متناكة اووي يا معرص امل مسكت زب جوزها واخدته في بوقها تمص وترضع ورجب فوق منها هيموت من الاثارة الجديده عليه اول مره يتمصوله زبه ويتبعبص في طيزه لدرجة انه مستحملش الاثاره وجاب لبنة في بوقها علي وش امل ....... تاني يوم الصبح بعد ما رجب فطر ولبس هدومة علشان ينزل المحل رجب :: النهارده هتقابلي عادل مش كدة. امل :: ايوه علي الساعة واحدة كدة هطلع ابنك عند مياده واروح اقابلة رجب :: ليه الساعة واحدة مش متفقين عالساعة اتنين هتتقاابلو امل :: مانا علي ما البس واطلع ابنك واروح تكون جت الساعة اتنين رجب :: تحبي اروح معاكي واستناكي في مكان قريب من الكافيه اللي هتتقابلو فيه؟ امل :: انت مش بتقول انك متأكد انه هياخدني شقتة اللي في فيصل ؟ وانة هينكني النهاردة رجب :: ده اكيد انا شاكك في كدة امل :: خلاص لازمة روحتك معايا ايه رجب :: عموما اول ما تكوني ققربتي توصلي الكافيه تتصلي وتعرفيني. ولما تمشي من عنده بردو تتصلي وتطمنيني امل :: حاضر رجب نزل المحل وامل دخلت الحمام وعملت سويت لكل جسمها وعلي الساعة واحدة طلعت محمود ابنها عند مياده محمد :: هو جوزك في المحل امل :: اه نزل من الصبح مياده :: اصل محمد ذهقاان من قعدة البيت وبيقول هينزل يقعد معاه شوية محمد :: اه القعدة في البيت ملل مياده :: طيب ايه رئيك .. ولا صحيح انتي رايحة مشوار امل :: ههههههههه بت اتلمي يلا اسيبكم انا وانت يا محمود انا هوصل مشوار اقعد مؤدب امل نزلت واخدت تاكسي وراحت للكافيه اللي متفقة مع عادل تقابلة فيه هناك وقبل ما تدخل الكافيه اتصلت برجب جوزها وعرفتة انها خلاص وصلت للكافيه وكان عادل فعلا مستنيها عالطربيزه اللي حجزها عادل :: اهلا اهلا يا مدام امل امل :: ازيك يا استاذ عادل عادل :: تصدقي كنت خايف متجيش امل ابتسمت وقالت .. لا طاالما وعدتك هنتقابل فاكيد مش هخلف وعدي عادل :: طيب نتغدا ولا نشرب حاجة الاول؟ امل :: لا انا مش جعانة لكن ممكن اشرب عصير برتقال عادل نده عالجرسون وطلب له قهوة وطلب ليها عصير البرتقال انا مش مصدق اننا اخيرا اتقابلنا وانك قاعدة معايا علي طرابيزه واحدة امل :: هههههه ليه بقي مانت كنت متأكد اني مش هقدر اقولك لا خصوصا بعد االلي قولتة ليا عادل :: كدة بدايه مش حلوة علي فكرة انا قولت ليكي اني معجب بيكي وان الكلام اللي قولتة لو انتي مش عايزة تقابليني تنسيه وكأني معرفش حاجة خالص امل :: طيب وانا كمان بصراحة كدة معجبة بيك يعني راجل شيك وناجح وليك كدة نظره عجبتني عادل :: بجد ؟ تعرفي كلامك ده فرحني اوي الجرسون جاب القهوة وعصير البرتقال ومشي امل :: هههههههه ليه بقي عادل :: لاني مكنتش متخيل اني عاجبك امل :: لا بصراحة انت تعجب اي واحدة تشوفك عادل :: طب بقولك ايه ما تيجي نكمل كلامنا في مكان تاني غير هنا امل :: ممممممم.. زي فين كدة عادل :: اي مكان مش عام يعني .. علشان نتكلم براحتنا امل:: مش عارفة .. طب بقولك ايه . ما تيجي نتكلم مع بعض بصراحة انا عارفة انت عيزنا نروح فين وعلي فكرة مجهزة نفسي عادل سكت شويه وهو مبهور بذكاء امل وبعدين قالها .. وانا موافق نتكلم بصرراحة مع اني كنت صريح معاكي من الأول. امل :: ماده اللي خلاني اجي بصراحة لانك جيت معايا سكة .. بس بردو مقولتش انت وصلت لتليفوني ازاي ؟ عادل :: طيب هقولك بس بشرط توعديني انك لما تعرفي ميحصلش منك رده فعل تزعلني لادلوقت ولا بعدين امل :: يا عادل .. اسمحلي اتكلم من غير تكليف عادل :: ياخبر ابيض .. ياريت طبعا امل :: ياعادل انا مش غبية وعارفة ان فيه بينك وبين ليلي علاقة وهي اكيد اللي ساعدتك تعرف عني كل اللي عرفتة لكن ازاي هي ووصلت لتليفوني ده اللي هتجنن واعرفة .. وبعدين انا وجوزي اللي تحت رحمتكم يعني اكيد مش هعمل حاجة ..ولا انت شايف ايه عادل :: شاايف انك ذكيه جدا وفوق ما كنت متوقع وده اللي هيخليني احكيلك بكل صراحة واكشفلك بصي يا ستي اولا كل اللي عرفناه ده عرفناه عن طريق تليفون جوزك مش عن طريق تليفونك رجب في ليلة كانت بايت عند ليلي وطبعا جوزك كان بيهددها بكشف علاقتنا وانة هيفضحها ويقول لجوزها لو مانمتش معاه وليلي وافقت تحت تهديد رجب وبقت بتنام معاه فعلا. لغاية ما في يوم استغل سفر جوزها وراح ليها شقتها وبات معاها ليلة ومن سوء حظة ان الفون بتاعة فصل شحن وحطة عالشاحن قبل ما ينام والصبح نزل من عندها ونسي الفون بتاعة عندها وليلي فتحت الفون وشافت اللي شافتة وطبعا كانت فرصة ليها علشان تخلص من تهديد جوزك ليها وصورت طبعا كل االمحادثات اللي بينك وبين رجب ده غير الفيديوهات اللي انتي تعرفيها والصور امل :: ااممممم .. كدة فهمت عادل :: طيب نمشي بقي امل :: اها نمشي .. هنروح فين ؟ عال :: شقتي .. هي قريبة من هنا ... هو اانتي ممكن تتأخري لغاية امتي كدة امل :: لا عادي انا قولت لجوزي اني رايحة عند عمتي عادل :: يعني رجب ميعرفش انك معايا امل :: لا طبعا مقوولتش له ولا حكيتلة اصلا علي اللي دار بينا عادل :: مع اني كنت متوقع غير كدة بس كدة ااحسن بردو .. ها ايه رئيك نمشي امل :: زي ما انت عايز عادل عرف من ردود امل انها فعلا مجهزة نفسها تتناك منة وانها حسباها صح اخدها بعربيتة وطلع بيها علي شقتة اللي مكنتش بعيده عن الكافيه في نفس الوقت اللي امل كانت قاعدة في الكافيه مع عادل كان محمد جوز ميادة نزل قعد مع رجب في المحل بتاعة رجب :: لحقت تذهق من قعدة البيت محمد :: مانت عارف احنا الرجالة مش بنحب قعدة البيوت رجب :: عندك حق .. و**** يستر في الايام اللي جاية محمد :: تقصد علي فيروس كورونا رجب :: ايوة بيقولو ان دول كتير انتشر فيها الفيرس ده محمد :: اه حتي الكويت قفلت المطارات بتاعتها ومش عارف لو جه ميعاد سفري والمطار فضل مقفول هرجع ازاي رجب :: يمكن *** يعدلها ما اكيد العالم هيلاقي علاج محمد :: ياريت لحسن كدة بيوت ناس كتير هتتخرب... انا مش هعطلك هروح اقعد عالقهوة شوية رجب : تعطل مين ياعم .. تصدق كدة عيب محمد :: ياعم انا مذاجي اقعد عالقهوة .. متعود كل ما انزل مصر اجازة كل يوم عالساعة اتنين انزل القهوة اخبطلي ساعتين تلاتة وبعدين اروح رجب ؛: اها تعود بقي محمد : انا شفت وانا جايلك المحل قهوه جنبك علي طول هروح اقعد عليها رجب :: طيب طالما متعود مش هقولك لا بس هقعد معاك شوي رجب قام هو ومحمد وراحو قعدو عالقهوة .. وهما قاعدين وسام كان معدي وشاف رجب راح سلم عليه ورجب عرفة علي محمد وقاله دول جيرانا في نفس البيت وسام ومحمد اتعرفو علي بعض ووسام قعد معاهم شوية شرب شاي وبعدين قام علشان محل الموبايلة االلي شغال فيه ..... امل وعادل كانو وصلو الشقة وعادل فرجها عالشقة وقعد يتكلمو شويه وكان مجهز قعده حلوة وطبعا شربها خمرا في الأول امل كانت رافضة نهائي تشرب لكن عادل قدر يقنعها انه مش هيسكرها وانها تشرب بس لتعدل مزاجها وفعلا امل شربت في الاخر والمزاج بقي عنب لدرجة انها قامت ورقصت لعادل شوية شوية امل وعادل انسجمو مع بعض وراح قايم رقص معاها والحكاية سخنت ما بينهم وراح حضنها وقفش في شفايفها بشفايفة وهز الجسم توقف نهائي والكلام بقي بين شفايفهم واحضان ساخنة وتلامس وتحسيس هخلي امل في قمة هيجانها وبدأ عادل يقلع امل هدومها حتة حتة لغاية ما بقت قدامه بقميص نوم قصير فوق الركبة قميص احمر شفاف .. بسبعة عن الصدر شفاف عند الحلمات والبطن نازل بسبعة شبيكة بين الفخاد القميص علي جسم امل الملبن وطيازها وسوتها ولون بشرتها وفخاده البيضة اللي زي القشطة خلت زب عادل انتصب علي اخره امل حست بزب عادل وهو واقف علي كسها وكان باين انة كبير وصلب هاجت واايدها نزلت لا اردي عليه ومسكتة امل :: ياالهوووي علي بتاعك.. ايه ده عادل :: عجبك امل :: اوووي ... ونزلت علي ركبها وفتحت سوستة بنطلونة ودخلت ايدها جوه وعيونها في عيون عادل .. عيون مليانة بالهيجان والاثاره دخلت ايدها تحت البوكسر واول ما لمست زبه وحست بسخونيه ونار طالعة من زبه علي ايدها جسمها اتكهرب وحست بهيجان اتملك منها طلعت زبه وعيونها مش مصدقة اللي شافتة .. زبه يشبه زب وسام لكن الراس مرسومة اكتر والبيضان سايحة ومدلدلة لتحت وناعمة اووي .. والعروق بتاعتة بارزه وزبه بيلمع كأنة مدهون فزلين جسمها اتنفض وشايفها سالت منها العاب ومحستش بنفسها غير وهي واخده زبه به بين شفايفها تمص وترضع وتتاوه وبتمتم بكلام واطي اوووف .. زبك حلوو اوووي .. امممم اممممم .. جميل .. جميل .. امممممم امممم عادل حط ايده علي راس امل وبقي عمال يدخل زبه في بوقها وامل مش شبعانة مض ورضاعة في زبه وبعدين نزلت بشفايفها علي بيضانة تمص وتشفط فيها عادل في اللحظة دي بدا يفك زراير القميص بتاعة وبعد ما قلع القميص فك حزام البنطلون كمان وقلعة وشد امل وخلاها وقفت علي رجليها وراح شايلها ودخل بيها اوضة النوم وقفل باب اللاوضة برجلة .. ونيمها بشويش عالسرير شدها لطرف السرير ونزل علي ركبه بين وراكها وقرب من كسها وكانت لابسة اندر احمر شفاف قرب بشفايفه علي كسها وباسه براحة وريحة كسها وهيجانها خلي عادل في هيجان عمره ما حس بيه مسك الكلوت بتاعها بسنانة ورفعة لفوق وهو بيشم كسها وصباعة دخل من تحت الكلوت وراح لبين شفرات كسها اووووف كسك ناعم اوووي امل :: عملهولك سويت مخصوص قبل ما انزل علشان عارفة انك هتجبني هنا عادل قلعها الكلوت ونزل علي كسها يبوس فيه وانفاسه تنزل كرباج علي كس امل يولعها اكتر ماهي مولعة فتح كسها بصوابعة ودخل طرف لسانة لبين الشفرات وبدأ يسحب لسانة براحة وبطئ وامل تحت منه بتتلوي وايدها بتفعص في بزازها ااااااه اااااااااه .. كسي مولع اووووي .. كمان يا عاااادل .. كمان يا قلبي.. لسانك حلووو.. اووووووووف .. يالهووووي . كسي بيشرشر مش قادره كلام امل اثار الميول السادية اللي جواه مسك كس امل كله بين سنانة وبقي بيعض فيه عضاات خفيفة .. امل اتجننت وهاجت اكتر وبقت بتشد في الملايه بأيدها وبتعض بسنانها علي شفايفها وبتقوم نص قومة مش قادرة تستحمل هيجان كسها تحت شفايف وسنان عادل اللي راح لزنبورها واخده عصره عصر بين شفايفه .. وصباعة راح لخرم طيزها صباعة بيتحرك حركات دائرية حولين خرم طيزها .. وشفايفة بتمص زنبورها اححححححح احححححححح ولعتني ولعتني يا عادل.. طيزي بتاكلني وكسي بيحرقني اووووي.. دخل صباعك في طيزي .. طيزي هايجة اوووي عادل قام وخلي امل تنام علي بطنها ورفع وشطها لفوق .. وفشخ طيزها بأيده وامل بتبص عليه وهي مفلئسة ومستنيه تتناك في طيزها منة عادل بأيده وراح لطشها علي لحم طيزها اااااااااي . براحة يا عادل.. ايدك بتلسوع عادل :: بس يا مره يا متناكة .. طيزك انا عارف اايه الليي هيمتعها.. وراح مطلشها علي طيزها كذه مره وامل بتولول من اللسوعة .. وراح مدخل صباعة الوسطاني في طيزها وبقي بيبعبصها بغل ونزل يعض بسنانة في لحم طيزها المربرب الطري امل فهمت خلاص ان عادل عنيف في الجنس وان ده اللي بيكيفة وان مفيش قدامها غير االخضوع والرضوغ لرغباتة ويمكن ده اثارها وخلاها تهيج اكتر خصوصا ان عادل بدأ سلسلة الشتايم الاباحية تعالي يا كسمك انا هفشخ طيزك المتناكة دي بزبي وهوريكي يعني ايه دكر .. امل رجعت بطيزها لورا علي زب عادل اللي وقف وراها ومسكها من جناب طيزها وحط زبه علي خرم طيزها بعد ما غرق خرمها وزبه تفافة من بوقة وراح شاحطة في طيزها من غير رحمة او مقدمات اييييي طيزي يا عادل وجعتني ..... احاااااااا يا عادل برااااحة.. براحة ابوس ايدك عادل :: براحة ايه يا شرموطة .. هو انتي لسة شفتي حاجة .. صوابع ايده غرزت في لحم طيازها وهو بيرزع زبه بكل قوة جووه طيز امل اي اي اي . طيزززي طيييييزي .. اااااااه حرام عليك.. براحة.. برررراحة .. اااااااه اااااه .. اووووووف .. اوووووووف .. نار .. طيزي فيها نار .. همووووت يا عادل عادل مش بس بينكها بكل قوه في طيزها ومستلذ بوجعها وصراخها تحت زبه لكن ايده كانت نازلة تلطيش في لحم طيزها اللي بقت لونها احمر زي الدم من كتر ما كان بيلسوعها ااااااااه. يخرب بيتك يخرب بيتك .. هموت يا عادل . هموت خلاص مش قادرة امل كانت بتعيط بالدموع بجد لان طيزها اتفشخت بجد عادل اخيرا شال زبه من طيزها .. وهو بيشيلة امل كانت بتصرخ من الوجع اييييييي. براحة . براحة ابوس ايدك .اي اي .. طيزززززي عادل شال زبه وحطه في كسها ولف شعرها في ايده وشدها عليه وكمل الرزع بكامل قوتة في كس امل الوضع هنا اختلف . مهما كان الرزع والهبد فأمل شعرت بالمتعة عكس طيزها تماما والاهات هي هي لكن الشعور اختلف من اهات وجع ل اهات متعة وتلذذ نكني اوووووي .. كمان يا عادل .. جميل .. جميل ياعادل .. اووووووف .. ارزع زبرك في كسي اووووي .. نكني يا عادل .. نكني وافشخني .. اوووووف اوووووف .. جميل . اححححح اححححححح فضل عادل يدخل زبه بقوه ويسحبة وجسم امل كلة بيروح ويجي معاه وبعدين نيمها علي ضهرها وركب زبه في كسها للمخاصي . ونام بجسمة كله عليها وراح يبوس بشفايفة تحت رقبتها .. وزبه من تحت بينكها اووي شويه والبوس بقي عض .. عض بجد مش عضعضة خفيفية امل :: اه اه يا عادل. ياعادل. بتعضني اووي علدل :: بس بقي يا متناكة .. بس يا كسمك امل :: برااااحة بتوجعني.. اي اي .. عاادل كل عضة في رقبة امل كانت علي وشك انها تجيب دم وسنانة علمت تحت رقبتها .. ومستكفاش بكدة ده نزل بسنانة علي بزازها امل اتهرت عض واتفشخت نيك لان عادل كان خارج السيطرة واالشهوة الجنسية هي اللي كانت متحكمة فيه عادل وقف لحظات وهو مدخل زبه للاخر في كس امل وبعدين راح شايلها وهي اتشعلقت في رقبتة وزبه من تحت داخل خارج في كس امل اووووووف اوووووووف .. جميل اووووي ده يا عادل.. نكني كدة اوووووي يالهوووووي زبك واصل لزوري... كمان .. كمان يا عادل امل من المتعة حضنت عادل واخدت شفايفة بين شفايفها وبقت عمالة تمص فيهم.. وكانت فاكرة ان عادل خلاص هيجبهم لكنة راح بيها تاني عالسرير نيمها وراح جاب ايشرب وحبل كان شايلهم في الدوب امل :: هتعمل ايه يا مجنون انت عادل:: هغمي عنيكي واربط ايدك.. عايز انيكك كأني خاطفك وبغتصبك امل :: انت لسة مش هتجبهم دلوقت عادل :: اجيب ايه يا شرموطة دانا لسة هبتدي الحلفة امل :: لا انا خلاص مش قادرة .. انت فشختني عادل :: بصي حاجة متعرفيهاش عني انا محبش اللي متسمعش كلامي .. يلا علشان هخليكي تحلفي العمر كلة باليوم ده امل :: هو انا لسة هحلف ياعادل .. انت فشختني عادل :: لا لسة الفشخ .. يلا علشان مزعلش منك وعقابي لو زعلت مش هتتحمليه امل اتأكدت ان عادل فعلا سادي ولو معملتش اللي هو عايزه مش بعيد يأذيها بجد . خصوصا انها معاه في الشقة لوحدها ومش هتعرف تدافع عن نفسها سلمت نفسها لعادل اللي غمي عنيها وربط ايدها ورا ضهرها وربط الحبل كلة في شباك االسرير وبقت متكتفة تكتيف كامل عادل :: لحظة وجايلك يا لبوه علشان نبدا حفلة فشخ كسك وطيزك عادل خرج وامل كانت خايفة من اللي ممكن عادل يعمله فيها عادل مكملش خمس دقايق بره ورجع في ايده مشابك غسيل وعلبة فزلين امل :: عادل انت جيت عادل :: اه يا بيبي جيت امل :: بخوف انت هتعمل ايه عادل :: همتعك متعة عمرك ما حسيتي بيها عادل طلع عالسرير وراح نام جنب امل وبصباعه فضل يلاعب حلمات بزازها وشفايفة اخدت شفايفها وففضل يبوس فيها ويمصهم وصباعه بيداعب حلماتها براحة لغاية ما بدأت حلملتها تقف اول ما حلمات بزازها انتصبوا عادل مسك مشبك وقفلة علي اول بزه امل :: اي .. ايه ده عادل :: لحظة بس وهتعرفي.. وحط المشبك التاني وقفلة علي بزها التاني امل ::: اي .. انت حطيت ايه وجعتني عادل :: اخد الحلمات بين شفايفة يمصهم اووووي وصباعه نزل من تحت علي كسها وبقي بيدعك في زنبورها الوجع مكنش جامد وعكس ما توقعت امل .. بدات تشعر بمتعة رهيبة عاادل قام واخد فزلين علي ايده ونزل علي كس امل غرقة فزلين وغرق راس زبه وراح فاتح رجليها ودخله في كسها وبدأ النيك الرومانسي.. عكس ما توقعت تماما الفزلين مع حجم زبه وهيجان بزازها بسبب المشابك خلي امل تحس انها في عالم تاني خالص... وزبر عادل داخل خارج بكل حنيه في كسها احححححح اححححححح .. ايه الجمال ده .. اووووووف اوووووووف .. حلو اوووووي .. كمان .. كمان يا عادل .. دخل زبرك جواياااا اووووي .. اووووووف اوووووف عادل عمال ينيك امل بكل بط . وزبه كان بيعزف احلي مقطوعة جنسية علي كسها شويه وراح رافع رجليها لفوق اوي وحط فزلين علي خرم طيزها .... ودخل زبه من تحت في طيزها احاااااااا .. ايه الجمال ده .. هو ده ي عادل... هو ده النيك ولا بلاش .. عادل في ثواني كان زبه جوه طيز امل . وطالع دخل فيها .. ومتعة رهيبة كانت حاسه بيها اكتر من عشر دقايق نيك رومانسي وهتك شرفها عادل قام وفك ايد امل ورااح نايم علي ضهره ... وامل فكت الاشرب من عيونها وراحت طالعة فوق عادل ومسكت زبره بأيده وحطتة علي خرم طيزها وبدأت تنزل واحدة واحدة وبشويش لغايه ما بقي كله جواها ونزلت بشفايفها ولسانها تلحس وتمص حلمات بزاز عادل وهي لابسة زبه في طيزها من تحت .. عملت كدة ومكنتش تعرف ان دي اكتر حاجة ممكن تخلي عادل طور هايج وان حلمات صدره هي اكتر مكان بيثار منة عادل حط ايده تحت طيز امل وبدأ يرفع شويه ووسطة من تحت شغال يطلع وينزل ... وكل ما مازبه يدخل في طيز امل تضرخ من المتعة وتتااوه اااااااي ااااي .. يالهوووووي .. يالهوووووي ايه النيك ده... انا بتناك .. بتناك في طيزي اوووووووف .. احااااا احاااااا ... زبرك جميل اوووووي... احححححح اححححح يلهوووووي .. كمان .. اديني .. اديني اوووووي .. ايوووووه ايووووه يا عادل واحدة واحدة بدأ عادل يرزع زبه اوووويي في طيز امل .. وهي بتنزل وتطلع معاه عايزه تتفشخ من زبه انت واخد ايه يخرب بيتك.. كل ده ولسة مجبتهمش عادل :: واخد برشامة مستورده مخصوص علشان افشخ كسمك امل ::: طب يلا افشخني اوووي انا شرموطة ومتناكة لزبك ... عايزه زبرك يموتني ... مش شبعانة من زبرك .. احححححححح اححححححححح عادل رفع امل لفوق بأيده وحط زبره في كسهاا وامل بدأت تنزل وتطلع وهي سانده باايدها وراها عالمرتبة .. عادل مسك وشدها عليه وخد بزاززها بين شفايفة وبقي عمال يعض فيهم ويمص الحلمات اوووي امل شالت المشابك من بزازها لانها خلاص مبقتش مستحملهم وفجأءة عادل حضنتها بكل قوه ورجليه وجسمة كلهم اتخشبو ونطر لبنة في كس امل اووووووووف اوووووووف . لبنك سخن اوووووي في كسي يا عادل .. اوووووووف عادل قام بعد ما ناك امل احلي نيكة اتناكتها في عمرها ولع سيجارة وبص ل امل وقالها .. محضر ليكي مفاجئة امل :: بضحكة كبيرة ونظره كلها رضا عن عادل ايه هتنكني تاني ؟؟ عادل :: هههههههههه لو عايزه اانيكك تاني معنديش مانع امل :: هههههه انت كدة هتموتني .. لا مش هقدر .. دانا حاسة نفسي ورمت عادل :: النيكة كلها اتصورت .. وهبعتهالك علشان تفرجي جوزك عليها امل اضايقت .. نعم عادل :: مالك ؟ علي فكرة انا عملت كدة علشان متأكد ان ده هيبسطك مش هيزعلك... وبعدين انتي خايفة ليه امل :: بس مكنش مفروض تعمل كدة من غير ما تعرفني عادل ::علي فكرة لو خايفة مني فانا كدة كدة لو عايز افضحك هفضحك بالفيديوهات والصور اللي معايا.. انا عملت كدة علشان ابسطك انتي وجوزك.. مش جوزك بيتبسط بردو لما بيشوفك تتناكي من غيره... انا زرعتلك كاميره هنا في الاوضة وفي الصالة.. يعني مفيش حاجة هتفوت رجب امل ملقتش كلام تقوله لعاادل واكتفت بالصمت عادل :: طب يلا علشان ناكل لقمة مع بعض بعد ما امل اكلت مع عادل وقفت تلبس هدومها وتظبط نفسها واكتشفت وهي قدام المرايه ان عادل مبهدلها تحت رقبتتها .. سنانة علمت بغباء ده غير بزازها اللي كل عضة وعضة فيها قد كدة امل : يالهوي يا عادل انت بهدلتني عادل قرب من امل ولذق فيها من ورا وباسها من ورا رقبتها ههههههه بس بذمتك مش بهددله حلوة امل :: امل بصراحة انت خيال يا عادل . بس همشي ازاي كدة عادل :: انا هوصلك بعربيتي لغاية اقرب مكان لبيتك عادل لبس هو كمان هدومة وقبل ما ينزل من الشقة كان باعت ل امل فيديوهين عالوااتس اول فيديو ليهم وهما في الصالة والفيديو التاني لما دخلو اوضة النوم الي اللقاء في الجزء القادم واسف جدا عالتأخير واتمني رئيكم في الجزء ده الجزء السادس .............. امل ركب العربية مع عادل علشان يوصلها ل اقرب مكان لبيتها وهما ماشين عالطريق .. عادل :: الا صحيح ياامل ايه حوار ميادة اللي بتكلميها عالفيس امل :: دي صاحبتي اتعرفت بيها عن طريق الفيس عادل :: اه مانا عارف وهي مصرية مش كدة امل :: اه مصرية عادل :: وهي بقي مش بتنزل اجازه .. يعني عمرك ما شفتيها امل :: لا مشفتهاش .. بس انت بتسال ليه عادل :: الوليه فرسة بصراحة وصورها جامدة اوي امل :: ههههههههه وانا ايه مش جامدة عادل :: يا نهار ابيض .. دانتي كرباج يا امولة بصراحة انا بحسد رجب عليكي فضلت امل وعادل يدردشو طول الطريق لغاية ما وصلت ل اول الشارع اللي فيه محل رجب امل :: علي جنب بقي هنا عادل :: ماشي .. وعلي تليفونات ها امل :: ماشي.. يلا سلام امل نزلت من العربية واخدت توكتك يوصلها لغاية البيت واول ما روحت اتصلت علي رجب عرفتة انها روحت البيت رجب :: طمنيني ايه اللي حصل امل :: اللي حصل ميتحكيش في التليفون رجب :: يعني حصل اللي كنت متوقعة امل :: ايوة .. انا هقفل علشان اتصل بمياده تنزلي محمود مش هقدر اطلع اجيبة رجب ضحك وهو بيقولها . ليه عادل جامد للدرجة انه هد حيلك امل :: جامد .. احا يارجب .. ده مفيش حاجة توصفة . لما تيجي هتعرف بنفسك امل قفلت مع رجب واتصلت بميادة علشان تنزل محمود ميادة :: ايوه يا امل جيتي ي حبيبتي امل :: اه يا قلبي لسة داخلة الشقة حالا بقولك نزلي محمود وحيات ابوكي لحسن مفشوخة ومش هقدر اطلعلك ميادة :: ههههههه هو ايه جامد اوي كدة اامل :: انزلي وهخليكي تشوفي بعيونك عمل فيا ايه .. ده ملوش حل مياده :: اشوف بعيني ؟؟ امل :: انزلي بس وهتعرفي مياده :: خلاص هنزلك حالا عشر دقايق وكانت مياده بتضرب الجرس علي امل ومعاها محمود ابنها امل فتحت ل ميااده امل :: تعالي يا حبيبتي اتفضلي مياده دخلت ومحمود ابن امل وامل قفلت الباب وراهم مياده :: ايه متشوقة اعرف ايه اللي حصل في المقابلة امل :: طلع ميتين امي يا مياده .. بصي خلي جسمي كله اتهد ابن المفترية ميادة :: احا وايه اللي تحت رقبتك ده امل :: تحت رقبتي بس ؟ ياختتتتتاي علي اللي عملة فيا.. ده بكره انا متاكدة جسمي كله هيزرق مياده :: لا بقي دانتي تحكيلي عمل فيكي ايه امل :: احكي .. لا انتي تتفرجي بنفسك علي اللي عملة فيا امل طلعت تليفونها من شنطتها وشغلت الفيديوهات امل :: علي ما تتفرجي اقوم اغير هدومي دي امل دخلت الأوضي ووقفت قدام المراية وقلعت هدومها وشافت جسمها لقيتة متبهدل بمعني كلمة متبهدل .. عض في كل حتة في رقبتها وبزازها ولان جسمها ابيض شمع . العض ازرق مكانة بسرعة امل :؛ احا يا عادل .. ايه اللي عملته فيا ده امل لبست قميص خفيف وخرجت كانت مياده اخدت الفيديوهات بسرعة علي تليفونها قبل ما امل ترجع تقعد معاها مياده ::: خخخخخخخخ يا امل امل :: شفتي المفتري عمل فيا ايه مياده :: بقولك ايه من الاخر كدة عادل ده يلزمني امل :: هههههههه طييب قومي اعملي لينا فنجانين قهوة لحسن واالنبي ماقادرة اوصل للمطبخ ميادة :: لا استني قهوة ايه .. اخلص الفيديوهات دي .. ده انا كسي شرشر لبن احا بالأوي هو فيه رجالة كدة امل :: انتي حي**** بتتفرجي وقولتي كدة امال انا اللي كنت تحت منة اقول ايه ده خلاني بكيت بالدموع مياده :: ادفع عمري كلة وابقي انا اللي تحت منة... انا نفسي في دكر يكسر كسمي كدة ويفشخني .. واحد هو اللي يسيطر عليا ويحسسني اني انا اللي شرموطة تحت زبه .. مش خول يبوس رجلي وابعبصة في طيزه احاااااا يا امل .. ده فاشخك امل :: شايفة بيعمل فيا ايه.. شايفة انا كنت هنا بعيط وفشخلي طيزي مياده :: بس انتي كنتي تعرفي انة بيصورك امل :: لا معرفتش غير بعد ما خلصنا وقالي فرجي الفيديو ده للعرص جوزك مياده :: اوووووف يا امل .. انا هاين عليا اقولك قومي وديني له حالا امل :: علي فكرة هو سال عليكي واحنا مروحين .. اصله وصلني بعربيتة مياده :: لا استني بقي .. كدة اقوم اعمل القهوة وتحكيلي قالك ايه عني امل :: هههههههه ماشي مياده عملت القهوة وخرجت الا بالحق قريبتكم دي اللي اسمها سحر جاتلي النهاردة وقعدت معايا شوية امل :: وده من ايه ؟ هي تعرفك منين علشان تجيلك ميادة :: مش انا قولتلك هي وقفت معايا قبل كدة عاالسلم وسألتني انتي مين وكدة وقولتلها يومها اني صحابتك وسكنت هنا عندكم.. مش فاكرة ان كنت قولتلك ولا لا امل :: طب وهي جتلك ليه ميادة :: بتقول انها نزلتلك وفضلت تخبط عليكي كتير وانتي مفتحتيش وفكرتك عندي .. دي حتي لما عرفت انك سايبة محمود عندي كانت عايزة تاخده بس انا مردتش وقولت انك سيباه امانة عندي امل :: اها كويس انك خلتيه عندك لو كان راح عندها مكنتش هخلص من اسئلتها كنتي فين وروحتي فين ميادة :: بس خدي بالك قريبتك دي شكلها مش تمام امل :: ليه ؟ مياده :: لما جت كان جوزي جه قبل منها بنص ساعة ولما جت جوزي كان قاعد بيتفرج علي التليفزيون ولابس شورت وفنلة كات . وهي ماشلتش عينها من عليه طول ما هي قاعدة.. المهم بقي احكيلي عادل سأل عليه ازاي امل :: يعني قال عليكي فرسة وعايز يعرف بتنزلي اجازة امتي مياده :: هوووو ده.. طب وانتي قولتي له ايه امل :: مردتش ااقوله انك نزلتي غير لما اشوف ردك مياده :: اخص عليكي يا امل .. و**** زعلت منك امل :: هههههه خلاص و**** ل اخلي رجب يعزمة في يوم عندنا واخليكي تقعدي معاه مياده :: اشطا متفقين ...... بعد ما عادل وصل امل اتصل ب ليلي علشان يشوفها هتعرف تنزل تقابلة ولا لا لانها اكيد روحت علشان ميعاد الشركة خلص من بدري عادل :: الو ايوة يا جميل انتي في البيت ليلي :: اه في البيبت ايه قابلت الشرموطة عادل :: ايوة وفشختهالك نيك ليلي :: وعملت اللي متفقين عليه عادل :: عيب عليكي وحالا هتوصلك الفيديوهات عالواتس .. المهم هتعرفي تنزلي ليلي :: طيب حلو عايزة اشوف بنت اللبوة دي وهي مكسوره تحت منك.. اه ممكن نتقابل اللنهاردة . علشان جوزي اتصل وقال جاي بكره طيب انا عندكم في المنطقة كنت بوصل الشرموطة .. ايه استناكي؟ ليلي :: ماشي لو مش هتتضايق .. انا قدامي ربع ساعة علي مالبس عادل :: لا مش هضايق .. انا علي اول الشارع .. اركبي توكتك وتعالي هتلاقيني واقف علي اول الشارع من ناحية المكروباصات ليلي :: فل .. خلاص هلبس وانزلك ليلي لبست وروقت حالها ونزلت اخدت توكتك وراحت قابلت عادل وركبت معاه العربية بتاعتة ليلي :: ايه يابيبي وحشتني علشان مشفتكش في الشركة النهاردة عادل :: علي ما خلصت مع بنت المتناكة امل ليلي :: مقولتليش بقي استمتعت معاها عادل :: بصراحة اه الوليه جسمها ملبن وبياخد ويدي كدة معايا ليلي :: انا لسة مفتحتش الفيديوهات هفتحها لما نوصل الشقة عادل :: بقولك ما تباتي الليلة معايا ليلي :: اممممممم .. ماشي ابات كدة كدة جوزي جاي بكره عالعصر عادل :: تمام .. يبقي نعدي في طريقنا نشتري شوية حاجات قبل ما نروح الشقة ليلي حطت ايدها علي زب عاادل وهو سايق عادل :: يا وليه اصبري لما نروح الشقة ليلي :: تؤ تؤ زبك وحشني اوي اصلا عادل :: كدة زبي هيقف في ايدك هههه ليلي :: انا عيزاه يقف عادل :: طيب استني بس لما نطلع عالكورنيش والعبي فيه براحتك ليلي مسكت بصوابعها سوستة بنطلون عادل وبقت بتنزلها بشويش عادل :: ياا مجنونة احنا في الشارع وممكن حد يشوفنا ليلي :: ارفع الازاز .. مانت مفيمو عادل رفع ازاز العربية فعلا وليلي طلعت زب عادل من البنطلون وفضلت طول الطريق تدعك فيه ليلي :: عادل ممكن تقف علي جنب عادل :: ليه ؟ ليلي :: عايزه امصة عادل :: يابت الوسخة احنا خلاص قربنا نوصل .. يدوب هننزل من الدائري علي فيصل.. اصبري ليلي :: تؤ تؤ .. اركن علي جنب .. عايزة امصه بقولك عادل عالدئري بعد نزلة المنيب وقف بعربيتة علي جنب وليلي نزلت زي المجنونة علي زب عادل تمص وترضع في الراس يلهوي ي عادل ريحة لبنك موجوده لسة علي زبك .. اممممممم امممممم.. وحشني اووووي .. اممممممم.. ممممممممم زبرك وحشني موووووت عادل :: عارفة ي كسمك لو اتمسكنا اداب ليلي :: هشششش بقي خليني استمتع بزبك ومصه بين شفايفي عادل رجع بضهره وراسه لورا علي كرسي العربيه وحط ايده علي راس ليلي وهي بتمص زبه راحت لبيضانة تلحسهم وتمص فيهم ورجعت تاني ترضع في راس زبه عادل :: كفاية بقي لحسن كدة ممكن نتمسك بجد ليلي :: ماشي مع اني مش شبعانة من زبك.. وراحت مدخلة زبه تاني وقفلت له سوستة البنطلون .. عادل بصلها وهو مبتسم .. انتي مشكلة و**** عادل طلع بالعربية وراح اشترو شوية طلبات لذوم العشا والقعدة وبعد راحو الشقة بتاعة وليلي دخلت الاوضة قلعت هدومها وخرجت وهي بقميص نوم ارزق فوق الركبه وعادل كان هو كمان قلع هدومة وقعد بشورت وفنله كات عادل :: ما تعملي لينا نسكافيه يا ليلي ليلي :: حاضر يا قلب ليلي عادل :: انا نفسي افهم مالك ؟ ليلي :: فرحانة بيك وباللي عملتة في بنت الشرموطة دي .. طب تعرف انا ليه كنت هايجة ولسة هايجة علي مص زبك عادل :: ليه ليلي :: لانه يستحق يتباس ويتمص ويدلع اخر دلع .. لانة جابلي حقي من مرات الخول اللي اسمة رجب ... ياه يا عادل مانت مش متخيل نيكتك للشرموطة دي فرحتني قد ايه عادل :: ده لسة لما تتفرجي عالفيديو وتشوفي انا عملت فيها ايه ليلي :: هتفرج ياقلبي .... يلا بقي اروح اعملك النسكافيه واجي اتفرج بروقان ليلي راحت عملت كوبايتين النسكافيه ورجعت قعدت جنب عادل وادي قعدة لما نتفرج عالفيلم عادل :: لا استني .. هشغلك الفيديو علي شاشة التليفزيون احسن ليلي :: تصدق فكره بردو... شغل شغل خليني اتبسط عادل ركب كارت االميموري في ريدر وحطة في الشاشة ليلي عدلت نفسها وركزت في الفيديو وهو شغال ليلي مستمتعة وهايجة من صراخ امل وبكاها وهي بتترجي عادل يرحمها وينكها براحة وبعد ما الفيديوهات خلصت قامت علي ايديها وركبها وراحت علي عادل اللي كاان ممدد جسمة عالكنبه وشدت الشورت بتاعة واخدت زبه بين شفايفها عادل :: ايه مبسوطة يا لبوة ؟ ليلي :: اللبوه مبسوطة .. وفرحانة . ونفسها تمسك زبك ده تبوس فيه للصبح عادل :: طب يلا يا متناكة مصي زب سيدك كويس ونضيفة من اللبن اللي نزل في كس الشرموطة امل ليلي :: انا خدامتك وخدامة زبك .. ابوسه وارضعة ده زب سيدي وتاج راسي عادل :: شطوره يالبوه ... وحط ايده علي دماغها وبقي عمال يملس علي شعررها بس تعرف ي عادل عادل :: لا كدة هزعل .. لما تندهيلي وانا بنيكك تندهيلي ي سيدي ليلي :: طبعا سيدي وسيد الناس كلها وتاج راسي... تعرف انا نفسي المرة الجاية وانت بتنيك امل اكون موجوده واشوفها وهي بتتلوي تحت منك .. عادل :: يعني تستخبي في الشقة قبل ما اجبها؟ ليلي :: زبك حلووووو اووووي يا سيدي .. لا اشوفها وتشوفني .. وعيني تيجي في عينها وهي تحت منك وواخده زبك في كسها عادل :: بس كدة غالي والطلب رخيص.. قومي بقي هاتي المشابك من جوا اوضة النوم .. وهاتي الشبشب اللي بضربك بيه هتلقيه في الجزامة ليلي :: بدلع ومياصة طيران يا سيدي ليلي جابت المشابك والشبشب وعلي مارجعت كان عادل قلع هدومة وبقي عريان ملط وقاعد عالكنبه عادل :: تعالي يالبوه اقعد علي زبي بس عارفة لو دخل في كسك هلسوع امك ليلي :: اومرك يا سيدي .. وراحت طالعة وقاعده علي زب عادل من غير ما تدخلة في كسها واخد منها المشابك وقفل علي حلمات بزازها وبأيده بقي عمال يفعص فيهم ويمص الحلمات وليلي ولعت وبقت بتروح وتيجي بوسطها علي زب عادل وتحكه في كسها ااااااااه اااااااااااييييي.. مص بزاز اللبوه اووووووي.. مص اووووي يا سيدي اووووووف .. اووووووووف .. جامد نيك .. مص اووووووي ... ايييييي ايييييييي عادل طلع بشفايفة يبوس ويلحس رقبة ليلي ويعض فيها .. ليلي:: اوووووووووف هااااايجة اوووووي ناااااار يا عادل .. نار في كسي ... اضربة ابوس ايدك .. لسوعني في كسي .. اووووف ليلي قامت وراحت قاعدة عالكنبه وفتحت رجليها لعادل اللي مسك الشبش البلاستك ونزل لسوعة براحة علي كسها كل ما عادل يلسوع ليلي علي كسها تهيج وتتلوي وتحط صوابعها في كسها وايد تفعص وتفرك في حلمات بزاززها مش قادرة .. مش قادرة بجد .. قوم نكني .. عادل قام وزبه مشدود زي الحديده وراح مقووم ليلي وخلاها تفلقس ليلي فلقتس زي الكلبة وبأيدها بتلطش في طيزها ووتفتحها لعادل علشان يرحمها ويدخل زبه في كسها عادل فشخ طيزها بأيده ودخل زبه بين شفرات كسها من وراح وراح حاشره جواها مره واحده ليلي شخرت من المتعة نكني اوووووي .. نكني يا سيدي.. زبك مالي كسي .. ححححححححححححح حححححححححححححح.. ااااااااخ اخخخخخ ايوووووه ايووووووه .. كمان .. كمان يادوله.. كمان .. اييييي اييييييي.. عادل عمال ينيك في ليلي اللي مش ساكتة وبتتموحن وكسها كل مادا نارو تذيد ااااايييي. اييييييي.. حلو . حلو اوي .. زبك جميل ياعادل .. زبك جميل . ااااااااووووووف اوووووووف عادل :: مسك في طياز ليلي وهو مدخل زبه كله للأخر ووقف لحظة وبعدين سحب زبه بره ورجع راح دفسه مره واحدة بكل قوة جوه كسها ليلي :: ااااااااااه .. يالهوووووووي عالجمال ووالحلاوووة . ايووووه كدة حلوو . نكني كدة يا عادل.. ارزع زبه في كسي اووووي فضل عادل علي الوضع ده شويه .. يسحب زبه وبعدين يرزعة في كسها مرة واحده وليلي تتشرمط وتتموحن عادل طلع زبه من كسها وراح حاطة علي خرم طيزها وبدأ يدخله شوية شويه لغايه ما كله بقي جوه طيزها .. وبدأ ينيكها بدون رحمة وزي ما فشخ امل فشخ ليلي ليلي :: اه ياعادل . اه يا حبيبي . نكني في طيزي ..خلي زبرك يفشخني ... اااه اه اه اه.اوي اوي كمان .. اي اي .. كمان .. اوووف اوف .. زبرك بيوجعني .. ااااي اييي.. طيزي ياعادل .. طيزي عادل :: مالها يا متناكة .. ليلي :: زبرك فشخها .. اوووووف .. جامد جامد .. اديني في طيزي اووووي .. اححح اححححح .. اوووووووف طول اكتر من ساعة متواصلة من النيك في طيز وكس ليلي والتلطيش واللسوعة جاب لبنة في طيزها .. وبعدها اكلو لقمة ورجع عادل فشخها بعد ساعتين الزبر التاني .......... رجب بعد ما كلمة امل كان قاعد في المحل علي عينة وكان نفسة يروح البيت طيران علشان يسأل امل عادل عمل معاها ايه وناكها ازاي .. لكن مكنش قادر يسيب المحل علشان كان فيه بضاعة جاتلة من بورسعيد وعلي ما استلمها ورصها كانت الساعة جت عشرة بالليل رجب :: بقولك ايه يا امجد انا هروح البيت وانت ابقي اقفل المحل علي 12 امجد :: حاضر يا ريس رجب اشتري شوية طلبات لزوم البيت وفاكهة وروح البيت رجب :: مساء الخير يا قلبي امل :: مساء النور .. اتأخرت يعني دانا قولت هتيجي من ساعتين رجب :: كان فيه طلبية جاتلي مكنش ينفع اسيب المحل .. امال محمود فين امل :: بيلعب عالكمبيوتر رجب :: ايه ده ؟ ايه اللي في رقبتك ده امل :: ههههه دي وشاورت علي رقبتها رجب :: اه .. دي عضة ؟ امل :: امل امال تقول علي دول ايه .. ورااحت مطلعة بزازها من قميص النوم اللي لبساه رجب :: بذهول ومش فاهم حاجة .. هو ضربك ولا ايه امل :: ضربني ههههههه لا ده فشخني . ومتعتني متعة عمري في حياتي ماجربتها رجب :: عمل فيكي كدة وتقولي متعك ؟ امل :: احكيلك ايه يا رجب .. الراجل ده مفيش زيه اتنين .. اللي عمله النهاردة مفيش حد يعملة رجب :: كلامك هيجني اوي .. احكيلي امل :: تؤ مش هحكي ... انا هخليك تشوف.. اصله صور كل اللي عمله معايا فيديو رجب:: نعم ياختي.. صورك .. وانتي عادي كدة امل :: والنبي تسكت وتتنيل ومتفتحش بوقك .. اولا هو صورني من غير ما اعرف اني بتصور .. تاني حاجة انت خايف من الفيديو ده ؟ ماكل مصايبنا عنده .. والبركة فيك وفي الشرموطة اللي روحت نمت عندها ونسيت تليفونك وهي خدت كل اللي علي تليفونك وادتهولة رجب :: اوووووف.. يابنت المتناكة .. كدة انا فهمت امل :: هقوم انا ي سبعي احضرلك لقمة علي ما تتفرج علي الدكر اللي فشخ مراتك وتتعلم منة ازاي تنيك .. وراحت ضاحكة ضحكة كلها شرمطة وسخرية في نفس الوقت امل عملت الأكل وطلعت حطتة عالسفرة وندهت لرجب علشان ياكل رجب مكنش هامة اكل خالص رجب كان بيتفرج علي اجمل فيديو شافة في حياتة صراخ امل وعياطها وتألمها من زب رجب وانة كان كاسرها تحت منة كان مخليه في حالة عمره ماكان وصل ليها قبل كدة لدرجة ان زبه جاب لبن وهو بيتفرج من الهيجان ... رجب دخل الحمام وقلع هدومة والبوكسر واخد دوش وخرج شغل الفيديوهات تاني وهاج وكان هيموت وينيك امل لكن امل .. سبني في حالي انا كسي ورم خش الحمام اضرب عشره ......... في نفس الليلة كانت مياده بتفرج العرص بتاعها علي فيديو امل وقاالت له انها هتموت وتتناك منة محمد :: انا تخيلتة بينيكك وانا قاعد جنبك بتفرج عليكي وهو فاشخك تحت زبه مياده :: دانا ههخليه ينيكك انت كمان قدامي ياخول محمد :: احا .. لا طبعا انا مقبلش علي نفسي كدة مياده :: كسمك يا متناك تلاقي طيزك بتااكلك اصلا دلوقت محمد :: هي بتاكلني اه بس اتناك منك انتي مياده :: طب قوومي يا متناكة هاتي خياره من التلاجة علشان ليا مذاج افشخلك طيظك دي محمد :: احلي خياره هتكون معاكي مياده :: اه بس تاخد دش الاول وكمان تلبس كلوت فتلة من بتوعي وقميص حلو .. البس القميص الأصفر اللي بتحبني البسهولك محمد :: دي هتبقي ليلة ولا الف ليلة وليلة مياده :: يلا يا شرموطة اخلصي محمد اخد القميص بتاع مراتة والكلوت الفتلة وراح اخد دوش وبعد تلت ساعة خرج ودخل اوضة النوم كانت مياده مستنيها بتليفونها واول ما دخل من باب الاوضة كانت بتسجل فيديو محمد :: ايه ده يا ميااده اانتي بتصوريني مياده :: اه يا متناكة بصورك .. تعالي يا وسخة قربي ولفي عايزه اشوف الكلوت وهو داخل بين طياززك محمد :: وبعدين بقي .. افصلي الفيديو ده مياده :: ايه يا متناكة .. لفي عايزه اشوف طيزك محمد :: انا مش بهزر انا بتكلم بجد مياده :: لو قفلت الفيديو هتخرج تنام مع بناتك ماشي محمد سكت شوية وبعدين ملقاش قدامة غير ينفذ كلام مياده وفعلا لف بطيزو ومياده بتصوره مياده :: قربي يا متناكة.. قربي كمان .. ايوه وراحت ظرفاه بعبوص في طيزه يخرب بيت طيزك يا لبوه .. طريه وعايزه زبر ينكها محمد:: طب مش كفاية تصوير بقي مياده :: كفايه ايه..؟ انزلي يا متناكة بوسي رجل ستك مياده ... جبتي الخياره؟ محمد :: اه الخياره حطتها عالتسريحة مياده :: روحي يا وسخة هاتيها وهاتي معاكي زيت الشعر وتعالي بوسي رجلي محمد جاب الخياره وزيت الشعر واداهم لمياده ونزل علي رجليها باسها بوسي يا لبوه .. نضفي رجل ستك حلو علشان ارضي عليكي واحط الخياره دي في طيزك محمد كلام مياده وبسبب عشقة لبوس رجول مياده زبه وقف وهاج عالأخر وبقي عمال يبوس ويمص صوابع رجلين مياده مياده :: شطوره يا متناكة ... يلا بقي علشان نشوف االخياره دي رايحة فين نامي علي ضهرك وارفعي رجلك محمد نام علي ضهره وميااده رفعت رجليه وغرقت زبه وغرم طيزه بالزيت وحطت الخياره علي خرم طيزه كل ده ومياده بتصوره محمد بيتأوه زي الشراميط وبيتمنيك وهو واخد الخياره في طيزه ومياده عمالة تدعك في زبه غمضي عيونك يا لبوه واتخيلي عادل وهو بينيكك وانا قاعده بكسي علي شفايفك محمد :: هتخليني الحس كسك ياقلبي مياده :: طبعا يا متناكة علشان تنضفة لزب عادل.. انت عايزه ينكني وكسي مش متجهزه له محمد :: اووووووف . اوووووف .. براحة طيب .. الخيارة تخينة اووووي مياده :: وانتي خرمك واسع اوي يا لبوه فضلت مياده تنيك في محمد وهتهيجة عليها وتخليه يتخيل ان عادل بينيكة وبينكها لغاية ما محمد جاب لبنة علي ايدها الجزء السابع .......... فات يومين ومياده قررت انها لازم تتناك من رجب واتفقت مع محمد جوزها انها هتنقل التليفزيون والرسيفر اوضة النوم محمد :: اشمعني مياده :: هفهمك .. احنا هننقل التليفزيون والرسيفر اوضة النوم بكره قبل ما تنزل القهوة ومش هنوصل سلك الدش في الرسيفر فمش هيكون فيه اشارة وانت لما تنزل القهوة في الميعاد هتصل برجب واكلمة في التليفون انه يجي ليا بحجة ان الرسيفر مش جايب اشارة واني مش عارفة اوصلة واني ممحتاجاه يطلع يظبطة وطبعا هفهمة اني عملت كدة بعد ما انت نزلت القهوة واتصلت بيك وانت قولتلي انك مش بتفهم فيهم اصلا ولما رجب يطلع ليا هرن عليك علشان انت كمان تطلع تنيك امل في نفس الوقت اللي رجب هينكني فيه وطبعا انا هتصل بامل وافهمها محمد :: يخرب بيت دماغك .. موافق طبعا وفعلا مياده تاني يوم اتصلت ب امل وفهمتها علي الاتفاق اللي حصل بينها وبين محمد جوزها وامل الفكرة عجبتها اوي ووافقت عليها وفعلا الساعة واحدة الضهر محمد نزل ومياده اتصلت برجب مياده :: الو ايوه يارجب انا مياده رجب :: ايوه يا مياده خير في حاجة ؟ مياده :: كنت محتاجاك تطلعي دلوقت معلش علشان انا اتنيلت من شوية ونقلت التليفزيون والرسيفر اوضة النوم وطبعا الرسيفر علشان انا خايبة مش جايب اشارة ومحمد نزل القهوة وقدامة ساعتين علي ما يطلع واانا قاعده ذهقانة واتصلت بمحمد قالي انه مش بيعرف فيهم رجب :: حاضر عنيا هطلعلك حالا رجب قفل مع مياده وراحلها البيت علي طول .. ماصدق اصلا وراح بسرعة علي شقة مياده وميااده اول ما الجرس بتاع الشقة ضرب رنت علي جوزها علشان يطلع هو كمان ل امل مياده كانت لابسة قميص نوم ابيض ستان يدوب نازل لتحت كسها بشوية ولابسة اندر وسنتيان نفس اللون فتحت لرجب بالقميص بس فوق منة روب ومفتوح وباين القميص وفخادها الملبن منة وكانت طبعاا عاملة حسابها ومدخلة بناتها في الاوضة بتاعتهم ومشغلة ليهم الكمبيوتر وقافلة عليهم من بره وقالت انهم هتدخل تنام شوية رجب شاف مياده فاتحة له بقميص النوم والروب مش مخبي حاجة اتجنن وهاج وعرف ان الموضوع مش موضوع رسيفر وانها عايزة تتناك مياده :: اتفضل يا رجب .. رجب دخل مياده قفلت وراه باب الشقة مياده :: انا اسفة خليتك تسيب شغلك رجب :: لا مفيش اسف وبعدين المحل فيه امجد اللي شغال معايا يعني المحل مش سايبة لوحده مياده :: اتفضل تعالا مياده دخلت رجب اوضة النوم ودخلت وراه وكانت تاني حركة تعملها تأكد له انها جيباه علشان ينكها اول ما رجب دخل الأوضة مياده قفلت باب الاوضة بعد مادخلت وراه مياده :: التليفزيون اهو رجب بص علي السلوك وعرف ان السلك بتاع الدش مش متوصل ومياده واقفة وراه ولذقة فيه رجب وصل السلك ومياده راحت حضناه ايه معقولة كل ده ومش فاهم انا بعتالك ليه رجب اتلجلج ومبقاش عارف يقول ايه مياده :: تؤتؤ.. محبش انا كدة .. ماكلنا عارفين اللي فيها .. وانت عارف اني عايزة اتناك منك يلا اقلع هدومك وراحت قااعدة علي السرير وحطت رجل علي رجل وهي مبتسمة ابتسامة واحدة قوية وعارفة هي بتعمل ايه رجب ما صدق ان مياده جابتهاله صريحة وراح قلع هدومة وفضل بالبوكسر والفنله قدامها.. لكن مياده شاورت له بصباعها علي البوكسر والفنلة علشان يقلعهم رجب حس قد ايه شخصية مياده فعلا قوية زي ما امل حكت له وان ليها هيبة عليه وفعلا قلع البوكسر والفنلة وراح علشان يبوسها مياده :: تؤتؤ.. معقول امل معرفتكش نظامي.. وشاورت علي رجليها رجب فهم ونزل زي الكلب علي رجل مياده يبوسها مياده :: ايوة كدة شاطر .. انا بحب الرجالة اللي تسمع الكلام كدة .. بوس رجل ستك ومص صوابع رجلي علشان اخلليك توصل لده وفتحت رجليها وشاورت بصباعها علي كسها رجب سخن من كلام مياده وشخصيتها القوية وعرف قد ايه امل كان عندها حق في كل اللي قالتة عليها وعلي اللي بتعمله في محمد جوزها واخد صوابع رجليها صباع صباع يمص فيهم ويلحسهم شوية ومياده راحت قالعة الأندر بتاعها ومسكتة في ايدها وشاورت ل رجب علشان يطلع زي الكلب يشمة رجب طلع علي ايده علي طرف السرير واخد الكلوت يشم فيه ويدعك بيه وشه ومياده اخير فتحت له بين فخادها له وملست بأيدها علي شعره وبأيد التانيه مشاوره له علي كسها رجب طلع علي كسها اللي كان زي حتة القشطة وناعم اوي ولبنها مغرق كسها بلسانة بدأ ييلحس اللبن ومياده بدات تشعر بالأثاره وهي حاسة بلسانة بيتحرك علي كسها الحس كسي اووووي. ايووه كدة . كمان.. طلع لسانك فوق ونزله .. كمان .. كمان يا معرص.. رجب بيلحس كس مياده بطرف لسانة ومياده عمالة تذوق كسها عليها وهيحاطة ايده الأتنين علي راسه احححححح.. اححححححح. لسانك حلو اوي علي كسي.. رجب :: يخرب بيته .. هو كمان حلو اووووي مياده :: طب يلا يا متناك انزل بلسانك علي خرم طيزي... عايزه لسانك يشبع منه هو كمان وراحت نايمة علي ضهرها ورفعت رجليها لفوق اوي علشان خرم طيزها يبقي قدام رجب رجب رفع طيز مياده بأيده ودخل طرف لسانه علي خرمها وبقي شغال يلحسه احححححح احححححححح.. لسانك متناك زيك . دخل لسانك ياخول .. دخله في طيزي ... رجب فشخ طيز مياده بأيده ودخل طرف لسانه جوه طيزها اووووووف .. شطور .. شطور اوي يا متنااك .. اوووووو اووووو.. قوم يا كسمك .. قوم نكني يلا رجب قام ودخل بين وراك مياده وفتح رجليها بأيده وحط زبه علي كسها وبدأ يدخله في كسها . واول ما زبه بقي كله في كس مياده زبرك صغير اووووي .. احا مش حاسة بيه في كسي نكني جامد بقي رجب مسك رجول مياده وبقي بينيك مياده اوي علشان تحس بزبه في كسهات مياده :: .. ايوووه كدة .. ارزعة في كسي اووووي .. نيك يا خووول .. نكنني يا معرص... زمان محمد فاشخ امل تحت رجب زبه وقف مضاعف لما عررف ان محمد تحت بينيك امل مراتة رجب :: انتي بتقولي ايه ؟. مياده :: ايوووه يا متناك . محمد جوزي عند مراتك تحت .. اوووووف يخرب بيت زبرك وقف اووووي في كسي .. ايه كان لازم اقولك كدة من بدري علشان احس بزبرك في كسي . اووووووف .. ايوووه ارزعة ااووووووي رجب :: نفسي اشوفها وهي بتتاك من جوزك .. مياده.. اه يابن المتناكة .. ايوووه كدة .. ارزع كمان .. احححححح اححححح .......... في نفس الوقت اللي مياده بتتناك فيه من رجب امل تحت مفشوخة نيك من محمد ومحمد مستناش امل لما تطلب منة يبوس رجليها .. اول ما دخلو الأوضة نزل تحت رجليها يبوسها وويبوس جزمتها وده كان احساس مثير فشخ بالنسبة ل امل لان اول مرة تجرب الاحساس ده مع راجل تاني ويعاملها علي انها ملكة مش شرموطة وبعد وصلة بوس في رجل امل وفي شبشبها شالها وحطها عالسرير وطلع فوق منها 69 ونزل علي كسها يلحس فيه وامل ماسكة زبه من تحت عمالة ترضع في راس زبه وتلحس بيضانة محمد :: دخلي صباعك في طيزي امل :: انا اووووووف .. بقيت بعشق طيزك .. احااا هو مال خرمك بيعمل كدة ليه محمد :: عايز صباعك جوايا.. يلا بقي .. بعبصيني اووووي وانتي بتمصي زبي وامل بتبعبص محمد في طيزه تليفونها رن وكان جنب دماغها مسكتة وبصت مين بيتصل كانت مياده هي اللي بتتصل فتحت وهي بتتأوه ااااه اااااااااه. ايوه يا مياده مياده :: ايوه يا قلبي انا.. ااااااي . براحة يا رجب .. اوووووف .. جوزك المعرص عايز يسمع ويتأكد ان محمد معاكي.. انا فاتحة الأسبيكر . اوووووف . براحة يا خول .. امل :: اااااااه .. ايوووه يا متناكي .. ايوه انا معاياا محمد جوزها اهووو.. بيلحس كسي اووووووف.. بيحرك لسانة علي كسي. مياده :: صدقت يا معرص .. اهي مراتك بتتناك من جوزي .. يلا بقي نكني انت كمان نكني اووووي فضلت مياده فاتحة الاسبيكر وامل فاتحة الاسبيكر بتاعها وكل واحدة فيهم بتتناك من جوز التانية لغاية ما رجب ومحمد جابو لبنهم في كس امل وكس ومياده رجب نزل علي المحل بعد ما ناك احلي نيكة في حياتة وبأحساس جديد اول مرة يحسة .. ومحمد بعد ما خلص طلع لمراتة وهو حاسس ان كدة اهم حاجز كان بينة وبين رجب اتشال وان االاتنين خلاص بقوا في عيون بعض معرصين رسمي وان مبقاش فيه عائق انهم يتعاملو مع بعض بصراحة .... حسين :: شفت اللي حصل ؟ عادل :: ايه ؟ ظهور اول حالات كورنا في اسوان علي مرركب كلها سياح عادل :: احا .. انت بتتكلم بجد ايوة :: ياعم بتكلم بجد .. انت ايه مش بتدخل فيس ولا بتابع تليفزيون عادل :: يعني بقالي يومين مفتحتش فيس حسين :: يابني دي الدنيا مقلوبة ده غير سمعت النهارده ان في حالة ظهرت في مدرسة.. بس مش متأكد ده حقيقي ولا لا عادل :: استر **** حسين :: والامهات والفيس مقلوب بيطالبو بقفل المداارس عادل :: بصراحة لازم وهما بيتكلمو ليلي خبطت بتاع المكتب ودخلت حسين :: ازيك يا ليلي ليلي ازيك يا حسين.. الورق ده يا عادل مستعجل ومحتاجين امضتك عادل اخد منها الورق وحسين بعبص ليلي في طيزها ايه يا جميل يعني منفضالي بقالك كام يوم ليلي :: هنفضلك ليه .. انت اللي مبقتش بتسأل عادل :: ما تحترم نفسك يا علق انت في مكتب محترم .. بتبعبص الموظفة بتاعتي في شرركتي امل :: هههههه مش مستعبرك حسين :: انتو الاتنين بتطبللو لبعض بقي طب بقوولك ايه عايز اشوفك الليل ليلي :: لا مش هينفع خالص .. جوزي لسة جاي من البلد امبارح حسين :: ماشي بس عالاقل عايز اشوفك لما ينفع عادل :: انت ايه حريمك خلصو ولا ايه ليلي خدت الورق بعد ما عادل مضاه ومشيت حسين :: لا مش حكاية خلصو بس البت ليلي ليها متعة خاص عادل :: بصراحة ايوة في دي عندك حق حسين :: بس علي فكرة انا زعلان منك عادل :: ليه بقي حسين :: يعني ياسطي متقوليش علي حوار مرات المعرص اللي اسمة رجب غير بعد ما تجبها الشقة و تنكها.. هو انا مش من ضمن الخطة عادل :: ههههههه بص هو الموضوع جه مرة واحدة وبسرعة وكمان كان لازم اكسر عنيها الاول .. لكن ملحوقة يا صاحبي حسين :: ماشي .. بس ملحوقة ازاي وامتي عادل :: خليها شوية .. هرتبها في دماغي واكلمك.. خصوصا ان ليلي هي كمان طلبت مني لما اجبها الشقة تاني عايزه تكون موجوده معانا حسين :: عايزه تعمل معاها سحاق عادل :: لا عايزة تتشفي فيها وتشوفها بعنيها وهي بتتناك مني .. علشان اللي عملة فيها رجب حسين :: اه.. طيب ظبطها بدماغك ولغيني عادل :: سهلة يا صاحبي ........... مياده :: ايه امل عجبتك؟ محمد :: بصراحة اوووي .. وانتي استمتعتي برجب ميادة :: بصراحة محستش بفرق كبير معاه عنك .. يمكن المثير في الموضوع انة شخص مختلف يعني اول مرة ينكني محمد :: يعني مستمتعتيش ميادة :: لا استمتعت وكل حاجة بس انا هموت علي اتنين ونفسي اتناك منهم اوي محمد :: ايوة عارفهم وسام وعادل مياده :: شطور يا معرصي .. بحبك وانت فاهمني محمد :: بس امل جسمها جامد بجد مياده :: ايوه جسم بلدي علي ابوه . المهم عملتو ايه محمد:: هههههههه عارف انا سؤالك ده .. حصل مياده :: يعني طيزك اتكيفت محمد ::: اه يا متناكة ههههههه ميادة :: محمد انا فيه حاجة شفتها عالنت ونفسي نعملها محمد :: حاجة ايه مياده :: شفت ف جروب جنسي من اللي مشتركة فيهم .. فيديو ل زوجين حاطين كاميره فيديو قدام باب الشقة الست بتفتح البااب بقميص النوم لكذا حد مره عامل صيانة ومرة لبتاع دليفرلي محمد :: اه انا شفت كذا مرة فيديوهات من الوعية دي وكنت بهيج عالاخر لما ااتخيلك انتي اللي بتفتحي البااب بس فيه حاجة يا حبيبتي مياده :: حاجة ايه محمد :: دول اجانب وعندهم ينفع ده يحصل .. لكن عندنا هنا مينفعش ميادة :: وايه اللي مش هيخليه ينفع محمد ::: مش عارف بس احنا في مجتمع شرقي مياده :: علي فكرة انا شايفة انة عادي طب فاكر في بداية تحررنا ولما كنا بنتخيل زمان ان فيه واحد تاني معانا عالسرير .. شوفت كنت بتهيج عليا ازاي محمد :: ودي حاجة تتنسي مياده :: ومع انك كنت هتموت وتشوفني بتناك من غيرك وياما اتخيلتني بنزل الشارع بعباية من غير كلوت تحت منها فاكر اول مرة نزلت فيها من غير كلوت وروحت للسوبر ماركت والراجل بعبصني يومها .. فاكر لما قولتلك عملت فيا ايه وزعلت ازاي محمد :: زعلت جدا فعلا برغم انك وانتي بتحكيلي كنت هايج اوي ميادة :: هو ده قصدي انك كنت هتموت وتشوفي بتناك من غيرك وغيرك يستمتع بلحمي ومع ذلك اضايق لما عملت كدة لانك كنت حاطط قدام عينك الناس وكلامهم والمجتمع الشرقي اللي عايشين فيه.. شوف دلوقت احنا مستمتعين ازاي بحياتناا وفكرنا المتحرر محمد:: عندك حق وغلبتيني مياده :: انا نفسي اعمل كل حاجة كان نفسي اعملها .. كل حاجة مجنونة ممكن تخليني احس بشرمطتي عايزه اعملها عايزة اشوف نظرات الناس لجسمي واحس بلامساتهم وهيجانهم عليا عارف انا نفسي في ايه اوي وكنت قولتلك ده لما كنا في الكويت محمد :: في ايه ي قلبي نفسي اكون في مكان زحمة ويجي شاب من ورايا يشوف طيزي ويهيج عليها . ويستغل الزحمة ويلذق فيا . نفسي احس بزبه وهو داخل بين فلقات طيزي.. ويجيب لبنه علي طيزي وهدومي ومش بس كدة ده كمان امشي بلبنة في الشارع وكل اللي يشوف اللبن يعرف اني شرموطة وحد كان ذنقني محمد :: يخرب بيتك .. انتي اتجننتي خالص مياده :: وحيات كسمك لعمل كل اللي بحلم بيه . وهتفق في يوم مع امل نروح اي حتة ونركب الأتوبيس ونمتع طيازنا في الزحمة محمد :: عارفك طالما الفكرة مشعشعة في دماغك هتعمليها الجزء الثامن .............. عادل :: الو ايوة يا امل امل :: بصراحة وحشتني وقولت لازم اكلمك عادل :: تصدقي عمرك اطول من عمري كنت ناوي اكلمك النهاردة بعد ما اخلص شغلي امل :: انت شكلك بكاش علي فكرة عادل :: ليه بقي؟ امل :: علشان لو كنت وحشتك بجد كنت اتصلت بيا او حتي رسالة عالواتس عادل :: طب احلفلك بأيه وحشتيني... المهم فرجتي رجب جوزك عالفيديو ؟ امل :: ههههههه انت ليه متأكد اوي كدة اني هفرج جوزي علي الفيديوهاات عادل :: علشان انا عارف انك جيتي وانتي معرفاه انك معايا .. ولو مكنش عارف كنتي هتخافي تروحي بسبب اثار العض اللي فرقبتك وكل جسمك.. ها الفيديوهات عجبتة امل :: انت شكلك ذكي اوي هههههه عادل :: يبقي كدة الفيديوهات عجبتة امل :: طيب انا عايزه اشوفك الاسبوع ده عادل :: ايه رئيك تجيلي بكره نفس المكان اللي اتقابلنا فيه ؟ امل :: لا بكره لا نخليها كمان يومين بكره عندي غسيل وبعده هطبخ نخليها بعد بعد بكره عادل :: ماشي متفقين . بس تعملي حسابك هتقضي اليوم كله معايا امل :: ماشي .. وانا ان كان عليا عايزه اقضي العمر كله تحت رجليك عادل :: يا سيدي ي سيدي ايه الرضا ده كله امل :: متكسفنيش بقي انت اي واحدة تجربك تتمناك علي طول ههههه عادل :: وانتي كمان علي فكرة جامدة اوي امل :: اه نسيت اقولك علي حاجة عادل :: حاجة ايه امل :: فاكر وانت مروحني بالعربية سألتني عن مين؟ عادل :: مممممممم.. فكريني طيب .. اه اه افتكرت خلاص .. سألتك عن صاحبتك الفرسة بتاعة الكويت امل :: ايوة ميادة .. انت سألتني هي بتنزل اجازة ولا لا مش كدة عادل :: اه .. هي نازلة خلاص قريب امل :: لا هي نزلت اصلا بس انا خوفت اقولك عادل :: اوووووف بقي.. طب ايه ؟ امل :: هههههه هعرفك بيها قريب اوي عادل :: هو ده الكلام امل طيب انا هقفل دلوقت عادل :: ماشي ي قلبي امل قفلت مع عادل ... ايه رائيك ميااده :: هموووت وابقي تحت منة يابت امل :: استني بس عليا وحياتك ل اخلي رجب يعمل عزومة له ولصاحبة التاني حسين واخليكي تتعرفي عليهم .. حاجة كدة مستوي تاني خالص مياده :: انا هتجنن علي عادل امل :: بصراحة هو يستحق مياده :: طب بقولك صحيح انا فيه حاجة عايزة اعملها ومحتاجكك معاايا فيها امل :: حاجة ايه ؟ مياده :: عايزة اركب اتوبيس زحمة امل :: ده من ايه لمؤخذه ميادة :: نفسي يستي اركب اتوبيس واحس بحد يتحرش بيا ... ايه عمرك ما حسيتي بحد يتحرش بيكي قبل كدة امل :: لا بصراحة عمري ما فكرت اعمل كدة ولا خطرت علي بالي اصلا ميادة :: طب ياستي انا اهو بقولك .. ايه معايا ولا اعملها لوحدي امل :: معاكي طبعا بس تفتكري وكدة كدة محطة الاتوبيس مش بعيدة عننا ميادة :: طيب ايه رائيك ننزل بكره امل :: بكره ؟ بكره هغسل .. عندي غسيل متلت مياده :: بقولك ايه بلا غسيل بلا بتاع احنا بكره ننزل الصبح ببدري في ميعاد الموظفين اللي بترووح شغلها الوقت ده اكيد بيكون زحمة هنركب الأتوبيس ونروح مطرح ماهو راح وبعدها ننزل منة ونركب اللي راجع .. وياستي لو عالغسيل لما نرجع نغسلة انا وانتي .. ها قولتي ايه امل :: ماشي .. هقول ايه يعني ميادة :: طيب يبقي تعملي حساب في عبايه بلدي محزقة ومتلبسيش كلوت علشان لو حصل اللي بنتمناه . نحس ونستمتع وهو كمان يحس بطيازنا الطريه ويهيج علي كسمنا امل :: تصدقي يا وسخة كلامك خلاني اهيج من دلوقت مياده .. ومالو ياختي ما تهيجي هو الهيجان حرام هههههه امل ::: هههههههههه لبوة كبيرة مياده :: مش اكتر منك يا متناكة ههههه امل :: خلاص بالليل هقول لرجب اننا رايحين نشتري شوية حاجات ليكي وانتي تقولي لجوزك العكس والصبح علي الساعة تسعة ننزل مياده :: ماشي .............. تاني يوم الساعة ٨ الصبح مياده اتصلت علي امل امل :: اه يا حبيبتي صاحيه بفطر بس رجب ونازله امل :: خد محمود معاك المحل علي ما انزل انا وميادة نشتري شويه حاجات ليها من العتبة رجب :: ماشي بس متتأخروش امل :: هو احنا رايحين نتاك علشان نتأخر هنشتري الحاجات ونرجع علي طول رجب فطر واخد محمود ابنة ونزل وامل لبست العباية السمرا بتاعتها ورنت علي ميادة علشان تنزل مياده كمان لبست العباية بتاعتها ونزلت خبطت علي امل وهما نازلين عالسلم قابلو سحر جايبة عيش وفول وطالعة سحر :: ازيك يا امل . ازيك يا مدام مياده امل / مياده :: ازيك يا سحر عاملة سحر :: امال انتو رايحين فين عالصبح كدة امل ومياده بصو لبعض كدة وبعدين امل بسرعة ردت .. رايحين العتبة نشتري شوية ملابس داخليه ل ميادة سحر :: العتبة ؟ طيب ما شارع السوق اللي ورانا ده فيه محلات كتير اشمعني العتبة ؟ امل :: اه ماهو العتبة فيها تشكليات حلوة وغير كدة الاسعار هناك حلوة عن هنا سحر :: ايه ده بجد ؟ طيب استنوني خدوني معاكم .. انا كمان عايز اشتري كام قميص وكام اندر امل بصت لمياده اللي دارت وشها وهي بتضحك .. امل :: بس انتي لسة هتفطري جوزك واحنا كمان عايزين نروح بسرعة ونرجع علشان عندي غسيل سحر :: لا افطر ايه .. انا هطلعهم بس الشقة وهو يبقي يفطر نفسة .. استنوني دقيقة واحدة ورجعالكم سحر طلعت وميااده وامل بصو لبعض امل :: وبعدين في المصيبة دي ميادة :: عادي بقي نروح العتبة وكويس اني نازلة بفلوس زيادة امل :: الهي اشوف فيها يوم البعيدة دي مفيش خمس دقايق وكانت سحر نازلة جري عالسلم سحر :: اتأخرت عليكم امل :: لا يا حبيبتي متأخرتيش مشيو التلاتة وراحو محطة الأتوبيس وامل راحت سألت حد من اللي واقفين علي الاتوبيس اللي بيروح العتبة رقم كام والراجل قالها فضلو واقفين يجي نص ساعة علي ما الأتوبيس جه سحر :: لا لا ياجماعة انا مستحيل اركب الاتوبيس ده .. ده زحمة اوي ميادة :: بصت ل امل وهي مخنوقة من سحر طب نستني اللي بعده امل :: نستني ايه لا طبعا مينفعش .. احنا متأخرين لسة هنستني تاني نص ساعة علي ما اتوبيس غيره يجي.. ومنعرفش كمان هيبقي رايق ولا ازحم من ده.. يلا يابنات قبل ما الأتوبيس يطلع امل ذقت سحر قدامها ووراها مياده ودخلو الأتوبيس بالعافيه فضلو يتحشر يتحشرو في الأتوبيس لغاية ما ميادة وامل كل واحدة منهم وقفت ام واحد من اللي واقفين الأتوبيس كان زحمة بغباء بسبب التوقيت اللي اختارتة امل توقيت الناس كلها رايحة اشغالها واللي وراه مصلحة بدري امل ومياده وسحر التلاتة واقفين جنب بعض وكل واحدة فيهم ورا هجوم من البني ادمين ومكنش ينفع اصلا واحد فيهم تركز مع التانيه بدأ الأتوبيس يطلع ويمشي بيهم .. لحظات وكانت امل بتبص اوي لمياده وبتشاور بعنيها علي الراجل اللي واقف وراها .. مياده براحة ومن غير ما تبين رمت عنيها ورا امل لقت راجل في الخمسين باين عليه الشقا ولابس طقيه فلاحي وباين عليه انة من الناس الشقيانة واللي طالع عينها في الحياه .. عيون مياده مركزه مع وش امل عايزة تشوف ردود افعالها وشافت امل سايحة عالأخر وبتعض في شفايفها وعيونها شبه مغمضة.. عرفت ان امل بيتحرش بيطازها .. مفيش اارربع خمس دقايق وكانت مياده حاسة هي كمان بجسم جامد لذق فيها من ورا . وبدأت تحس بطرطيف صوابع بتحسس علي طيزها وزب وواقف منتصب علي اخره في نص طيزها مياده هي كمان كل تركيزها وحواسها بقت مع الراجل اللي وراها ومع كل مطب بياخده الأتوبيس تحس ان زب اللي وراها بيدخل بين فلقات طيزها اكتر واكتر لدرجة انها حست بالعباية شفطت بين فلقات طيزها فضل الأتوبيس ماشي وامل ومياده بيتناكو حرفيا في طيازهم وواللي مساعد علي كدة انهم مش لابسين كلوتات والتحسيس بأطراف الصوابع اللي كانت حاسه بيه مياده بقي تقفيش في لحمها واللي وراها اتشجع ومن غير ما حد ياخد باله واستغلال للزحمة الراجل االلي وراها نززل سوستة بنطلونة وطلع زبه وحطة علي طيزها الملبن ولذق فيها اوي مياده اتجننت لما حست بسخنيه زبه علي طيزها وبقت بتهيج الراجل عليها اكتر وبقت بتستغل اي مطب علشان تحرج طيزها وتلذق اوي فيه وامل مش مع مياده ولا اللي بيحصلها لأن اللي واقف وراها مكنش هو كمان مقصر معاه وكاان بيحك زبه في لحم طيزها الملبن اول مرة في حياتهم يجربو الاحساس ده **** ودعك ازبار في طيازهم في عز الزحمة فضلو طول الطريق اكتر من ساعة الا ربع علي كدة لغااية ما الاتوبيس وصل العتبه وامل ومياده مكنوش عايزين ينزلو لولا بس ان معاهم المصيبة اللي اسمها سحر وكانت المفاجئة بعد ما التلاتة نزلو من الأتوبيس امل وهي بتهمس ل مياده كانت سحر سبقتهم بخطوتين امل:: احاااا بصي يابت يا مياده مياده ::: يالهووي .. ايه ده امل :: بت يا سحر .. انتي يبت سحر وقفت .. ايه امل :: ايه اللي في العباية ده سحر :: فين ده ؟ مياده مقدرتش تمسك نفسها من الضحك .. امل :: في طيازك ياختي من ورا وراحت مطلعة منديل ورق من معاها ومسحت اللبن علي عباية سحر .. اهو يختي .. ايه مكنتيش حاسة وراحت ضاحكة غصب عنها ومياده كانت هتقع من كتر الضحك ومسكت في ايد امل سحر اتكسفت ومبقتش عارفة تقول ايه سحر :: مانا مانا مانا قولتلكم منركبش الزفت ده علشان زحمة .. فيه واحد اين وسخة مكنتش عارفة اتحرك منة كان لاذق فيا امل :: طب خلاص مالك بتزعقي فينا احنا ليه... كويس محدش في الشارع خد باله امل بصت ل مياده علشان تسكت وتعدي الموقف وكملو مشي لغاية ما وصلو سووق العتبه اشترو شويه ملابس داخلية حتي امل اشترت كان الجو حر ميادة :: انا عايزة اشرب اي حاجة سحر ::: فعلا الجو حر اوي مياده :: طلب ايه انا مش هقدر امشي غير لو شربت حاجة امل :: طيب فيه محل عصير لمحتة من شوية تعالو نشرب عصير راحو محل العصير شربو العصير ويرحو رجليهم شوية من اللف وبعدين امل قالت عايزين نسأل فين محطة الأتوبيس سحر :: لا مش هركب اتوبيسات تاني ميادة ضحكت وسحر بصتلها بغيظ مياده:: اسفة اسفة خلاص امل :: فيه ايه يا سحر قال يعني مضايقة اوي يختي سحر :: ايه اللي انتي بتقوليه ده يا امل .. اه مضايقة طبعا .. ايه شيفاني مبسوطة امل :: اللي مضايقة يختي متستناش لما اللي وراها يجبهم عليهت و ضحكت علشان تعدي الموقف سحر :: ماهو مكنتش عارفة اعمل ايه واول مرة اصلا اتحط في الموقف ده . انا مش هركب اتوبيسات امل :: خلاص هنشوف المترو فين ونمشي استريحي امل وسحر ومياده اتمشوا لغاية محطة المترو وركبوها ومفيش نص ساعة كانو خلاص وصلو عند البيت امل :: انا هعدي علي رجب اخد محمود واطلع مياده :: وانا هطلع اغير وانزلك علشان نغسل مع بعض امل :: ياستي مش لازم تنزلي انتي مياده :: لا هنزلك امل راحت اخدت ابنها من عند رجب وامجد كان هيموت ويكلمها خصوصا انة بقالة كتير مركبهاش وامل مبقتش بتديلة وش زي الأول روحت البيت غيرت هدومها وطلعت الهدوم الوسخة من تحت الحوض ولسة هتبدا في االغسيل كانت مياده بتضرب جرس الباب ونزلت هي وبناتها امل :: بردو نزلتي ميادة :: يا وليه انا كدة كدة قاعدة فاضية امل :: طيب يامحمود شغل الكمبيوتر وخد بنات طنط مياده وادخلو العبو جوا مياده :: اووووووف علي اللي حصل في الاتوبيس. احاااااااا علي كسم دي متعة امل :: اسكتي لحسن ابن الجزمة اللي كان واقف ورايا بوظ اعصابي مياده :: ايوة ده كان راجل كبير في السن وكان باين عليه انة من الناس المطحونة امل :: اه بس عليه زب ابن متناكة تصددقي كنت حاسة براس زبه فخرم طيزي مياده :: انا كنت هموت واشوف اللي واقف ورايا كان شكلة عامل ازاي امل :: كان شاب في الاربعين او ف التلاتين مياده :: يالهوي يابت يا امل ابن المفتريه طلع زبه وحشره بين فلقات طيزي وحسيت بسخونيه زبه . و**** كنت هتجنن وارفع العبايه وافلئس له علشان ينكني في نص الأتوبيس امل :: احا طلع زبه ازاي مياده :: انا حسيت بزبه وبالسخونية بتاعة راس زبه في طيزي امل :: كله كوم ومنظر طيز سحر وهي ماشيه في الشارع غرقانة لبن مياده :: رقعت ضحكة بنت متناكة.. اسكتي دانا كل ما افتكر مقدرش امسك نفسي من الضحك امل :: وفي الاخر عاملة زعلانة الشرموطة ميااده :: المشكلة اني انا اللي كان نفسي يحصل معايا ده امل :: وحياتك وانا كمان هههههههههه مياده :: ههههههههه.. بس سيبك تجربة جامدة نيك ولازم نكررها ............... بالليل امل قعدت مع رجب بعد ما اتعشي وطلبت منة يعمل عزومة ل عادل ولصاحبة ويعزم محمد ومياده علشان مياده نفسها تتعرف علي عادل رجب :: ماشي بس نخلي العزومة بره البيت علشان احنا هنا في بيت عيلة ومينفعش امل :: اه عندك حق في دي .. الممهم تخلي العزومة الاسبوع اللي جاي علشان بعد بكره هروح لعادل شقتة تاني رجب :: اشمعني ؟ هو كلمك ؟ امل :: لا انا اللي كلمته .. بصراحة ده ميتفوتش وطبعاا هتقضي اليوم معاه امل :: طبعا يا حبييبي .. ده ميتسابش رجب :: تعرفي بدات اغير منة من كتر مانا شايف هو داخل دماغك قد ايه امل :: ههههههههههه اانت تغير .... ........... اليومين فاتو بسرعة واليوم مقابلة امل مع عادل في نفس الكافيه اللي اتقابلو فيه المرة اللي فاتت وعادل كان مظبط برنامج ابن متناكة مع حسين صاحبة ومع ليلي وادلهم نسخة من باب الشقة علشان يجو ويدخلو الشقة وامل معاه في اوضة النوم الساعة ١٢ الضهر كان عادل مأكد علي ليلي وعلي حسين واتصل علي امل علشان تقابلة في نفس المكان كمان ساعة وزي المرة اللي فاتت في الكافيه اياه وفعلا بعد ساعة كانت امل في الكافيه مع عادل اتغدو وشربو وبعدها اخدها بعربيتة وطلعو عالشقة وبعد ما ظبط دماغ امل بكاسين خمرا ودخلو اوضة النوم اخدها في حضنة وهات يا بوس ومص في شفايفها ودعك وتفعيص في بزازها امل ::: وحشني اوي يا عادل وحاسة جسمي كله عطشان للمساتك عادل :: دانا مظبطلك حتة يوم عمرك ما هتنسيه في حياتك وراح شايلها ونيمها عالسرير ونام فوق منها واخد شفايفها بين شفايفة بوس طويل ومص شفايف وعض خفيف وايده بتحسس علي بزازها ونزلت علي بطنها واحدة واحدة لغاية ما وصلت لبين فخادها ودخل صوابعة بين كسها وسنانة عضت شفايفها امل :: اااي .. اااااااي.. براحة يا دووله .. عادل :: قومي اقلعي يا متناكة علي ما اجيب عده الحفلة واجي افشخ كسمك عايزك ملط امل :: حاضر يا روحي انت تؤمرني امل قلعت القميص والكلوت والسنتيان ونامت عالسرير مستنية عادل عادل دخل بحبل ومشابك واشرب وربط ايديها ربطة تمام لا يمكن تتفك وغمي عنيها وركب المشابك في بزازها وبعدين شغل موسيقي صوتها عالي امل :: بصوت عالي .. ايه الموسيقي العالية دي يا عادل عادل طلع عالسرير .. وراح جنب ودانها وقالها ... لزوم الحفلة يا متناكة عادل شغل الموسيقي وبصوت عالي مخصوص علشان لما حسين وليلي يدخلو عليهم هي متسمعش صوت رجليهم او صوت فتح الباب ايده عمالة تحسس علي بزازها ويفرك في حلمات بزازها اووووي اااااااه يا عااااادل اااااااه يا حبيبي.. جسمي كله محتاجلك .. وكسي بينفض اووووووي... دخل صوابعك في كسي يا عاادل ... نار يا عادل .. ناار في كسي عادل قام وراح فاتح رجلين امل ونزل علي كسها بشفايفة وفضل يبوس فيه بوس رقيق وخفيف وبعدين راح مطلع لسانة وبدأ يحركه حوالين كسها اووووووف .. يلهووووووي يلهووووووي لسانك مولعني ... كسي بقي فيه نار .. دخله يا عادل .. ارحمني ... مش قادرة بجد .. عايزه اتناك عادل :: تتناكي بس .. دانتي هيتعمل عليكي احلي نيكة النهاردة امل :: طب يلا .. دخل زبك مش قادره باب الأوضة اتفتحت وليلي وحسين دخلو وكان عادل بين وراك امل بييلحس كسها ليلي وحسين قلعو ملط و علي بعد نص متر متر حسين شد ليلي من وسطها واخد شفايفها بين شفايفة وشغال يبوس فيها وايده بتفعص في طيازها من ورا عيون ليلي علي امل رغم ان جسمها مع حسين ومنظر امل وهي بتتناك من عادل خلاها هايجة وعلي اخر عادل شبع بوس ولحس في كس امل قام وراح فاتح رجليها ودخل بينهم وحط زبه علي فتحة كسها وراح مدخلة فيها ااااااااااي.. يالهوووي زبرك وحشني اووووي ياا عادل .. اوووووف مش قادره.. نكني اوووي اووووي عادل في البداية كان بيدخل زبه بشويش وبراحة للكن هيجان امل خلاه يبدا في نيك القوة والعنف وبقي عمال يرزع زبه في كس امل وهي تصرخ تحت منة اححححححح احححححححح. جميل جميل.. نكني كمان. نكني اوي .. ااااااااه اااااااه .. حلو .. كمان.. ارزع زبك في كسي اوووووي ليلي شايفة عادل وهو بيرزع زبه في كس امل وهي مربووطة وعيونها متغمية راحت ماسكة حسين من ايده وشدتة وراحت بيه علي اول السرير وفلقست وهي واقفة وسانده بأيدها عالسرير وبصت لحسين علشان يدخل زبه في كسها من ورا حسين لذق فيها من ورا وبأيده ظبط راس زبه علي فتحة كس ليلي وراح مدخل زبه في كس ليلي ليلي بصوت واطي بدأت تتأوه وتتشرمط وعيونها شويه علي حسين وهو نازل فيا نيك وشويه علي عادل اللي فاشخ امل تحت منة شويه وعادل شال زبه وقام من علي امل وبأيده خبط علي كتف حسين علشان يبدل معاه امل :: عادل .. شلت زبك ليه ... دخلو يا عادل علشان خاطرري عادل :: حاضر يا شرموطة .. ارفعي رجلك لفوق اوي عايز انيكك في طيزك وشاور لحسين بعنيه علشان ينجز امل رفعت رجليها وحسين غرق زبه تفافة وايده وحط علي خرم طيز امل من تحت وراح مدخلة في طيزه امل :؛ اووووووف .. اووووووف . زبرك حلووووو اوووووي ... نكني براحة في طيزي يعادل حسين دخل زبه للأخر وبدأ يسحبه براحة ويدخلة براحة وامل ممحونة تحت منة وليلي راحت قاعدة علي طرف السرير ورفعت رجليها لعادل علشان الدور عليها وتتفشخ من زبه هي كمان عادل شدهاا لبره وهو فاتح رجليها وبقي عمال يمشي زبه علي كسها من غير ما يدخلة وليلي هتموت وعادل يحشر زبه فيها ويهدي النار اللي مولعة جوه كسها مع صوت الموسيقي العالي ورجرجة السرير بحسين وامل مكنتش امل واخده بالها ان الاوضة فيها اتنين تاني غيرهم هي وعادل عادل دخل زبه في كس ليلي ونام عليها وراح واخد بزازها بأيده وسنانة يفعص ويمص ويعض الحلمات .. وزبه من تحت داخل خارج في كسها موسيقي واهات الشراميط كانت كفيلة تخلي عادل يهيج علي ليلي اكتر وينكها بكل قوة وعنف في اللحظة دي امل اخدت بالها انهم مش لوحدهم امل :: عادل . عادل . مين معانا يا عادل عادل وقف عن نيك ليلي و مد ايده وفك عيون امل... علشان تكتشف الصدمة اللي بينكها مش عادل .. ده صاحبة حسين .. وليلي كمان موجوده ونايمة جنبها وفوق منها عادل امل اتصدمت .. او اتفوجئت وفضلت لحظات مش مستوعبة ايه ده .. وعيونها متنحة علي عادل وعلي حسين عادل :: مالك يا متناكة .. مش قولتلك هعملك يوم عمرك ما هتنسيه امل ودت وشها الناحية التانيه من غير ماتنطق نص كلمة وحسين شغال ينيك فيها عادل حس ان امل فصلت راح شايل زبه من كس ليلي وراح طالع ووقف علي ركبه جنب راس امل وشدها من راسهاا وحط زبه علي شفايفها وشاور ل ليلي اللي طلعت هي كمان مفلقسة وراحت اخدت ببزاز امل بين شفايفها وبقي حسين بينكها في كسها وليلي بتمص حلماتها وحسين حط زبه بين شفايفها اي واحدة في الوقت ده غصب عن كسمها هتهيج حتي لو كان حصل ايه وبقت بتمص في زب عادل وهي ممحونة وليلي بتمص حلماتها بغباء ووبتشد الحلمة بسنانها عادل مد ايده وفك ايد امل وراح نايم علي ضهره جنبها وخلاها تقوم وتقعد علي زبه وهي ماسك زبه بأيده ودخلة في طيزها ونزلت واحدة واحدة لغاية ما زبه كله دخل جواها ونامت بضهرها علي صدر عادل وحسين نزل علي ركبة بين وراك امل وحط زبه علي فتحة كسها امل :: احاااااااا.. لا كتير اوووووي .. براحة طيب.. براحححححة . اوف اوف اوف حسين بيدخل زبه في كسها اللي كان ضيق بسبب زب عاادل اللي مرشوق في طيزها . وفضل براحة وواحدة واحدة لغاية مادخله في كسها وبقي حسين يدخل زبه في كسها وعادل يسحبة من طيزها .. عادل يدخله في طيزها وحسين يسحبه من كسها وامل بتصوت من المتعة والهيجان بتتناك من الأتنين في نفس اللحظة وليلي كمان شاركت معاهم وبتمص في حلمات امل شويه وعادل وحسين غيرو الوضع وكل واحد بدل مكانة وامل هي اللي مفشوخة بين الأتنين اكتر من ساعة من النيك المتواصل في امل لغاية ما حسين جاب لبنة في طيز امل .. وبعدها بدقايق عادل جاب لبنة في كسها ونامت امل مهدوده مش قادره تسلب طولها .. وليلي نامت جنبها وعنيها مش متشالة من عليها نظرات شماتة وفرح فيها كل ده ومكنش عادل قايل لحسين ولا ليلي انة مصور اللقاء كلة من اوله حسين هيلبس هدومة علشان يمشي ليلي :: احا هتروح فين!؟ حسين :: همشي راايح المعرض ليلي :: لا تمشي تروح فين انا متنكتش لسة.. وبصت ل عادل ول امل اللي حصل مع اللبوة دي يحصل معايا وهتناك منكم انتو الاتنين .. ماهو كسها مش احلي من كسي عادل :: ههههههههه طيب اقعد يا حسين مش هنزعل ليلي . بعد ساعة استراحة قام عادل وحسين فشخو ليلي وامل للمرة التانية وبعد ماليلي استكفت لبست هدومها علشان تلحق تروح حسين:: وانا ي جماعة كمان هتكل .. تعالي اوصلك في طريقي ليلي وحسين مشيو وفضلت امل وعادل لوحدهم في الشقة بعد ما الاتنين مشيو عادل اخد الافلام علي تليفونة وبعتهم ل امل ونبه عليها ان حسين وليلي ميعرفوش حاجة عن الفيديوهات عادل :: قوليلي بقي بجد صاحبتك نزلت مصر ؟ امل :: اه وعلي فكرة هي ساكنة في شقة مفروشة في نفس البيت بتاعتنا عادل :: العب .. هو ده الكلام اللي بيجيب من الاخر .. طب بقولك ايه عايزها امل :: هههههه علي فكرة وهي كمان عيزاك اوي ولما كنت بكلمك من يومين هي اللي خلتني اتصل بيك عادل :: احا . طب لما هو كدة مخلتهياش تيجي معاكي ليه امل :: يعني انت كل نظر اجبها ازاي ومفيش بينكم تعارف ده غير اني انا كمان مكنتش شبعت منك عادل :: طيب ايه ؟ امل :: متقلقش انا كلمت رجب وهو هيكلمك كمان يوم ولا اتنين علشان يعزمكم وهي هتكون موجوده هي وجوزها وانت بقي لاغي براحتك عادل :: حلو اوي الكلام ده.. علشان الترتيب الجامد ده ايه رائيك اقوم ارزعك زب حلو امل :: احااا .. لا ياعم انا اتفشخت انا عايزة اقعد معاك من غير نيك.. كسي خلاص مش طايقة الكلوت عليه الجزء التاسع ............. الساعة سبعة الصبح محمد قام من النوم جعان جدا محمد :: ميادة.. مياده. قومي يا حبيبتي مياده :: ايه يا محمد بتصحيني ليه محمد :: جعان قومي اعمليلي حاجة اكلها مياده :: بتصحيني من النوم يا محمد علشان اعملك اكل .. هي الساعة كام محمد : الساعة سبعة مياده :: معلش مش قادرة افتح عنيا. قوم اعملك سندوتش جبنة ولا اي حاجة محمد قام يعمل اي سندوتش وفتح التلاجة طلع الجبنة وطبق فيه عنب ودور عالعيش ملقاش قلب المطبخ علي عيش ملقاش رجع يصحي مياده .. مياده انتي شايلة العيش فين مياده :: ي خبر ابيض ده مفيش عيش ونسيت اقولك هات عيش معاك محمد :: طب وبعدين انا ميت من الجوع مياده :: طب معلش انزل هات شنطة عيش من الفرن اللي في الشارع اللي قدامنا محمد :: هنزل دلوقت ؟ ماشي امري *** طب عايزة حاجة اجبهالك من تحت ميادة :: لا انا عيزاك تطفي النور علشان عايزة انام محمد قام لبس ترنج ونزل علشان يجيب عيش .. وهو نازل عالسلم سمع صوت واحدة بتتكلم في التليفون .. ايوه يا سمعة.. انا نازله اهو وجيالك عالأوضة .. انجز وقابلني هناك قبل ما جوزي يصحي محمد اتسحب علي طرطيف صوابعة وبص لقي اللي بتتكلم في التليفون هي سحر بنت عم رجب فضل واقف في مكانة لحظات لغاية ما سحر نزلت وراح نازل وراها يشوفها رايحة فين ومن غير ما تحس فضل ماشي وراها بتاع تلات شوارع ولقاها دخلت بيت اول ما دخلت البيت بسرعة اتمشي وبص من بعيد لقاها واقفة في مدخل البيت مع واحد شكلة متبهدل وهدومة غرقانة بالدقيق .. ودخلو الشقة اللي في الدور الأرض بسرعة محمد مشي قبل ما سحر تبص وراها وتاخد بالها منة محمد مشي ونسي خالص انة رايح يشتري عيش وكان كل تفكيرة في سحر والراجل اللي قابلتة ودخلت معاه شقة وفضل يفكر ياتري مين ده لغاية ما لقي نفسة قدام البيت محمد افتكر العيش لكنة قرر يشتري اي حاجة ياكلها مؤقت من السوبر ماركت ويروح يقعد عالقهوة شوية وهو مرووح يشتري عيش وفعلا اشتري اتنين باتيه بالجبنة وراح طلب شاي بلبن وقعد عالقهوة بتاع ساعة ويمكن اكتر . شرب قهوه وبعدين راح الفرن يشتري عيش وهناك كانت المفاجئة التانية الواد اللي باعلة العيش هو نفس الواد اللي سحر راحت قابلتة في الشقة .. والبيت مكنش بعيد عن الفرن.. يدوب شارعين محمد اشتري العيش وشكل الواد انطبع خلاص في عنيه روح لقي مياده صاحية ومش نايمة محمد :: ايه ده مش قولتي هتنامي مياده :: مانت صحتني خلاص.. نوم ايه بقي.. انت ايه اخرك كل ده.. كويس انك جبت العيش .. هقوم اعملنا حاجة ناكلها محمد :: مانا جبت باتيه وقعدت عالقهوة شوية.. وسرح شوية في سحر مياده :: مالك في ايه محمد :: سحر بنت عم رجب مياده :: مالها ؟ محمد حكي ليها عالمكالمة وانة مشي وراها وشافها بتدخل مع واحد في شقة دور ارضي . وشاف نفس الشخص بعد ما اقعد قعدتة في القهوة في الفرن بيبع عيش مياده :: انت متأكد ؟ محمد :: جري ايه ي قلبي .. طبعا متأكد امال كنت بحلم مياده :: مش القصد.. كدة فهمت محمد :: فهمتي ايه مياده :: لا ولا حاجة.. بس انا كنت شاكة فيها من يوم ماكانت عندي وحسيت انها وليه مش مظبوطة محمد :: ازي مياده :: مكنتش شايلة عنيها من عليك محمد :: يعني مقولتليش وانا مخدتش بالي مياده :: ده كان مجرد شك وقولت يمكن كان بيتهيئلي .. عموما انا هعرف بطريقتي الوليه دي نظامها ايه ميادة :: يلا هقوم اعمل الاكل ........... امل :: الو ايوة مين؟ :: انا احمد امل :: احمد مين ؟ :: احمد السباك يا امل . ايه نسيتي صوتي امل :: احمد.. ده رقم جديد ده ؟ احمد :: ده رقمي التاني علشان ده اللي فيه الرصيد امل :: فينك مختفي كل ده. اكتر من مره اعدي قدام المحل بتاعك القيه مقفول واتصلت عليك كتير تلفونك مغلق احمد :: كان عندي شوية ظروف كدة وكنت مسافر البلد قعدت هناك بتاع شهرين .. بس مبسوط انك دورتي عليا .. انا قوولت خلاص اتنسيت امل :: يا خبر ابيض معقول تقول كدة.. انساك اازاي يا احمد متقولش كدة المهم ظروف ايه دي احمد :: لما اشوفك هحكيلك .. المهم انتي وحشاني وعايز اقابلك امل ::: وانت كمان .. بص انا هروح عند بابا النهاردة علشان اروق له الشقة ده رقمك اسيفه عندي احمد :: اه رقمي امل :: خلاص اول ما هروح بيت بابا ولو ملقتوش هناك هتصل عليك تجيلي. بس اوعي تتجنن وتيجي لو ماواتصلتش لحسن اروح هناك والقيه احمد :: لا هستني منك اتصال . وكويس اني مفتحتش المحل النهاردة علشان اقعد معاكي اكتر وقت ممكن امل نزلت علي الساعة واحدة الضهر وسابت ابنها عند مياده اللي قالتلها انها عيزاها ضروري بعد ما ترجع من عند بابها وامل سألتها عيزاني في ايه لكن ميادة قالتلها لما ترجعي هنقعد ونتكلم امل وصلت بيت باباها اللي مكنش موجود في البيت وكان في شغله واتصلت علي احمد علشان يجي.. وعلي ما جه كانت روقت شوية في الشقة امل :: بعد ما اخدو بعض بالأحضان والبوس وراح نايكها النيكة االتمام واتكيفت منة امل :: احكيلي بقي ظروف ايه احمد:: جوز اختي في الصعيد اتقتلت في خناقة وكان حوار كبير وانتي عارفة نظام الصعيد عندنا حوار الطار وروحت البلد وكان حوار كبير بس الحكومة وكبار البلد تدخلو وعملو صلح بين العلتين امل :: يا ساتر . هو انتوا لسة في االصعيد متمسكين بالعادات دي احمد :: ولا عمرنا هنتغير امل :: طب وسبب الخناقة ايه احمد :: مشاكل علي الارض ومين روي ارضة قبل مين وشباب ادخلو والموضوع سخن وقامت عركة كبيرة بالسلاح وقع فيها جوز اختي قتيل امل :: يا ساتر.. اايه ده احمد :: يلا بقي انا هقوم دلوقت لحسن باباكي يجي في اي وقت امل :: ماشي وانا كمان هقوم اكمل باقي ترويق الشقة وبعدين اروح احمد مشي وامل قامت خلصت الشقة وعملت اكل لبابها وعلي الساعة خمسة قفلت الشقة ومشيت روحت البيت وطلعت ل مياده اللي اخدتها بعيد عن جوزها محمد ودخلو اوضة النوم وحكت ل امل علي اللي شافه وحكاه محمد امل :: اااااه .. عرفته .. ده الواد ااسماعيل بتاع الفرن كذه مره اروح اشتري عيش وكنت بشوفها بتهزر وبتضحك معاه وكنت مستغربة انهم واخدين علي بعض بس كنت فااكرة الموضوع عادي ميادة :: بصراحة بغض النظر عن انها رخمة وحشرية بس البت جامدة امل :: اه هي حلوة كجسم وشكل بصراحة بس حشرية اوي مياده :: بس البت دي داخلة دماغي نيك ونفسي انام معاها نيك امل :: ههههههههه ومالو ياختي .. بس هتجبيها ازاي مياده :: مش عارفة.. بس اكيد اكيد مش هسكت غير لما اجبها امل :: المهم يا مياده اوعي تقعي بلسانك مع سحر علي وضعنا مياده :: ليه شيفاني هبلة امل :: لا انا عارفة انك واعية بس بأكد عليكي.. عارفة انا قابلت مين النهاردة ميادة ؛: مين امل :: فاكرة احمد اللي حاكتلك علية . احمد السباك مياده :: مش ده اول واحد ناكك غير جوزك امل :: ايوه هو مياده :: تصدقي عايزه اشوفة امل :: هههههه تشوفيه بس مياده :: ههههههههه واكيد عايزة اتناك منة بس عندي فضول فعلا ااشوفة.. هو المحل بتاعة فين امل :: عارفة الشارع اللي ورانا اللي علي ناصيته العطار والفكهاني مياده :: تقريبا اه عرفاه مش اللي ورانا ده علي طول امل :: ايوه هو .. المحل بتاعة في نص الشارع عاليمين مياده :: تمام بكره هعدي عليه واسألة علي حاجة امل :: اسأليه كانك عايزة تعملي صرف للغسالة وعايزه تعرفي التكلفة مياده :: تمام . هسألة .. قوليلي بقي وده قابلتيه النهاردة وانتي رايحة ولا وانتي راجعة من عند بابكي امل :: لا قابلتة في شقة بابا ماهو اصلة كلمني الصبح وانا اتفقت معاه نتقابل هناك مياده :: اووووف بقي امل :: تصدقي بقي يابت يا مياده اول واحد في حياتك غير جوزك بيكون له طعم مختلف كدة حتي لو عرفتي بعده رجالة كتير . بيفضل هو النيك معاه له احساس مختلف مياده :: ماهو علي كلامك بردو. هو دكر امل :: بصراحة هو دكر اوي مياده :: احا يا كسمك بقي .. وجابهم في كسك صح ؟ امل :: اه صح هههههه مياده :: وحيات كسمك لشم ريحة لبنة . اكيد لسة في كسك وراحت مياده قايمة فوق امل ومنيمها عالسرير وهما بيضحكو وحطت ايدها تحت العباية وراحت ماسكة الكلوت بتاعها فضلت مياده تشد وامل بتضحك وتقاوم مياده لغاية ما الكلوت بتاعها اتقطع امل :: طيب خلاص خلاص انا هقلعة يخرب بيتك الكلوت اتقطع امل راحت قالعة الكلوت ومياده راحت فاشخة رجليها ودخلت تشم كسها مياده :: احاااااتت يابت المتناكة.. اللبن في كسك طري وريحتة تهيج وراحت مدخلة لسانة بين شفرات كس امل امممم امممممم.. لبنة حلو ااوووي يامتناكة. يابخت كسك مممممم اممممممم امل بدأت تتفاعل مع حركات لسان مياده علي كسها وبدأت تشعر بالاثارة والهياج وراحت راجعة بضهرها لورا ونامت وفتحت رجليها اوي لميااده مياده بشفايفها بقت تمص شفرات كسها وتشفطة وامل كانت حاسة ان كسها من كتر النيك فيه الايام الاخيرة خلاص ورم امل :: براحة يا مياده . براحة انا كسي مفشوخ نيك اصلا .. مياده شغاله مص في شفرات كس امل ودخلت صباعها تطلع اللبن من كسها وتمص صباعها اللي مليان افرزات من كس امل ممزوج بلن احمد امل :: اوووووووف .. اوووووف .. يالهووووي عليا .. كسي اتشرمط مياده :: انا بحسد كسك المتناك ده.. انا نفسي اتناك واتفشخ زيك كدة امل :: دخلي صباعك براحة طاه .. اووووف اوووووف مياده قامت وقلعت الكلوت بتاعها ورفعت جلبيتها لفوق وراحت طالعة فوق امل 69 ونزلت بكسها علي شفايف امل ونزلت تكمل لحس في كس امل المنيوك امل اخدت كس مياده بين شفايفها وزي ما عادل كان بيعمل فيها عملت في مياده .. شفطت لحم كسها كلة بين شفايفها وبين سنانها بقت تعضعض فيه مياده :: يابنت المتنااااااكة.. ايه هتاكلي كسي امل :: اهو هو ده اللي بيتعمل فيا يا لبوه مياده :: طب براحة يا لبوه .. براحة يا كسمك امل :: كسمي احلي من كسمك .. مياده :: دخلي لسانك بقي يلا امل فتحت كس مياده بصوابعها . وفضلت تلحس فيه.. ومياده من تحت دخلت صباعين في كس امل فضلو بتاع نص ساعة هريين كساس بعض . لغاية ما حسو انهم خلاص استكفو امل بعد ماظبت هدومها خرجت واخدت محمود ابنها ونزلت علي الساعة ٧ بالليل رجب اتصل بأمل امل :: ايوة يا رجب رجب :: عرفتي ان المدارس اتقفلت خلاص امل :: اتقفلت ازاي رجب :: افتحي التليفزيون وهتعرفي وزير التعليم اعلن خلاص مفيش مدارس علشان فيرس كورونا امل :: وحيات امك بتتكلم بجد ؟ رجب :: مش مصدقة افتحي التليفزيون امل بسرعة فتحت التليفزيون وعرفت ان كلام رجب صح وان خلاص مفيش دراسة.. قامت من فرحتها رقصت خلاص مفيش دراسة ومذاكره ووجع قلب اينعم هي من ساعة فيرس كورونا مش بتودي ابنها المدرسة بس كدة بقي رسمي خلاص بالليل لما رجب رجع من الشغل واتعشي امل حكت له علي موضوع المتناكة قريبتة ورجب بان علي وشة انة اضايق امل :: في ايه مالك رجب :: مفيش بس انتي متأكدة من الحوار ده امل :: يعني محمد ومياده هيكدبو علينا ليه ؟ .. رجب :: طب ازاي امل :: ايه هو ده اللي ازاي .. قريبتك متناكة يا رجب .. ايه غريبة يعني ان قريبتك تطلع متناكة رجب :: معقول سحر ؟ امل :: احا .. ومش معقول ليه ؟ رجب :: لا بس ميبانش عليه امل كانت خلاص هتحكي له علي موضوع الاتوبيس وافتكرت انها مقالتش له من الأول وبعدين قالت في بالها فيها ايه لما احكيلة علشان يعرف قريبتة الشريفة دي علي حقيقتها وفعلا امل راحت حاكية له علي حوار الأتوبيس وانهم لما نزلو شافت طيزها الغرقانة لبن ورجب زي ما يكون اتصدم او مكنش متخيل ان سحر تطلع بالشرمطة دي والغريب انة اضايق وامل مبقتش فاهمة ليه رجب مضايق لكنها قالت تغير الموضوع امل :: بقولك ايه هتعزم عادل وحسين امتي رجب :: يومين وبفكر اعمل العزومة هنا بس في شقة محمد وميادة امل :: تصدق فكرة وكدة مش هيبقي حد له عندهم حاجة رجب :: المهم تشوفي مياده وتسال جوزها ينفع ولا لا امل :: مااشي بكره هسألها ....... بالليل في شقة وسام وامجد وسام :: بقولك ياض يا امجد امجد :: ايه وسام :: محمد صاحب رجب اللي سكن تحت مننا ده متعرفش رجب يعرفة من امتي امجد :: تصدق انا كمان بسأل نفسي نفس السؤال وسام :: اصلي عمره ما شفتة مع رجب . وظهر مره واحدة وسكن عندهم في البيت .. وكذا ومرتين اشوفة يعدي علي رجب المحل امجد :: ممكن يكون معرفة قديمة وسام :: ممكن امجد :: هو فيه حاجة ولا ايه وسام :: بصراحة شاكك ان مراتة مش مظبوطة امجد :: اشمعني ؟ وسام :: مشيتها ياجدع مش مشيه واحدة عدله ابدآ .. وكمان وانا نازل المحل امبارح شفتهم خارجين من البيت هي وامل وسحر قريبة رجب والعباية كانت مجسمة عليها .. ولحمها كان بيرج في العباية .. زي ما تكون مكنتش لابسة كلوت من تحت امجد :: يا *** امي .. انت هتخليني اشخرلك ليه وسام :: ليه ياعم امجد :: مش تندهلي اشوف معاك يا جدع هههههه وسام :: ههههههههه المرة الجاية امجد :: بس بصراحة . الوليه دي جامدة . جسمها كرباج يا جدع وسام حط ايده تحت راسة وسرح شوية وافتكر لحم طيازها وطياز امل اللي كان عامل زي الچيلي تحت العباية ............... تاني يوم امل كلمت مياده علي موضوع العزومة وان رجب قال مينفعش يعمل العزومة في شقتنا علشان اهلة ميتكلموش ويبتدو يسألو مين دول ورجب ليه بيعزمهم ووجع الدماغ هيبتدي فهو بيسأل عندكم مانع اننا نخلي العزومة عندكم.. خصوصا ان محدش ليه عندكم حاجة مياده :: مفيش فرق بينا يا امل والشقة جاهزة في اي وقت وكمان هخلي محمد يشارك في العزومة امل :: لا طبعا كفاية اوي الشقة ورجب كدة كدة مش هيوافق انكم تتحملو معاه مصاريف االعزومة مياده :: يا حبيبتي ما العزومة دي معمولة بالأصل علشاني وانتي اللي مظبطها امل :: ههههه لا فيه سبب تاني اصلا غيرك رجب عايز يعمل معاهم بزنس وعادل هيجبله بضاعة جزم وكوتشات من بره فرجب بالاساس عايز يكبر المحل وبيحاول يكسبهم من قبل ما يحصل بيني وبين عادل حاجة... بصي اسألي محمد وعرفيني علشان ارد علي رجب مياده :: ياستي قولي لرجب ماشي .. ولا اقولك انا هتصل بيه وهقوله اننا موافقين بس اللمهم تعرفوني امتي امل :: خلاص لما يتحدد اليوم هتلاقيني عندك من الصبح بدري الي اللقاء في الجزء العاشر الجزء العاشر تاني يوم علي الساعة اتنين الضهر محمد نزل القهوة وطبعا كالعادة نزل قعد مع رجب شوية في المحل.. ومياده بعد نزول محمد لبست العباية بتاعتها وراحت نازله رايحة لمحل احمد السباك مياده :: السلام عليكم احمد :: وعليكم السلام مياده :: حضرتك احمد السباك احمد:: ايوة انا احمد خير يا مدام اؤمريني مياده :: انا جاره مدام امل ام محمود اللي ساكنة في الشارع اللي وراك علي طول وكنت سألتها علي سباك كويس وهي وصفتلي المحل بتاعك احمد :: اه اعرفها دي زبونة عندي.. اؤمريني مياده :: ميؤمرش عليك ظالم .. انا كنت عاايزه اعمل صرف للغسالة عندي زي اللي عملتها كدة ل امل وكنت حابة بس اسأل علي التكاليف احمد :: انا عنيا ليكي ومتشليش هم فلوس اعملهالك وتمنها وصل مياده :: **** يخليك بس معلش قوولي مياده طول الوقت عنيها رايحة علي زب احمد اللي اخد باله من نظراتها احمد :: ياستي صدقيني مش هنختلف مياده :: طيب معلش ريحني وقولي انا كدة كدة هحتاجك في شغل سباكة عندي الشطاف عايزه اغيرو وكمان حنفيه المطبخ مهما اقفلها بتجيب مايه احمد :: خلاص لما اطلع اعملك الشغل اللي بتقولي عليه هبقي ابص علي مكان الصرف وهتحتاجي قد ايه مواسير وهقولك عالتكلفة مياده مشيت من عند احمد وهي مش مصدقة حجم زب احمد اللي كان باين من تحت البنطلون وقالت في عقل بالها اذا كان زبه بالحجم ده وهو محكوم ببالبنطلون امال لما يبقي عريان كدة وهايج يبقي شكلة عامل ازاي روحت وطلعت عند امل قعدت معاها شوية قبل ما تطلع علي شقتها امل :: ايه يا وليه كنتي فين .. شكلك كنتي في الشارع مياده :: اه كنت عند احمد مش انا قولتلك عايزه اشوفة امل :: ها كان موجود في المحل مياده :: اه ياختي موجود وقولت له زي ما اتفقنا امل :: طب كويس بس خدي بالك مش هتعرفي تعملي الصرف علشان دي شقة مفروشة مينفعش تكسري فيها مياده :: ومين قالك اني هعمل الصرف ؟ دي كانت حجة بس علشان اروحلة وتصدقي طلع عندك حق .. ايه ده كسم زبره ... ده قد كدة امل :: ههههههههه ايوه زبره كبير وحلو مياده :: انا هروحلة كمان يومين تلاتة واخليه يغير حنفيه المطبخ بتنقط والشطاف امل :: بصي هو بيعشق التحرش انتي بس خليكي قريببة منة وهو مش هيسيبك هيتحرش لو لاقكي متجاوبة معاه مش هينزل غير لو ناكك .. بس اعملي زي مانا عملت خلي كلوت ليكي ولا قميص نوم مرمي قدامة او متعلق في الحمام مياده :: خلاص هعمل كدة .......... فات ااربع ايام ورجب مكنش مقرر لسة هيزعم عادل وحسين امتي امل :: ايه يارجب مش ناوي تعمل العزومة رجب :: مش عارف ليه مش جايلي عين ابص في عيون عادل وانا عارف انه عارف اني عارف انه ناك مراتي امل :: دي فزوره دي .. وبعدين مش انت اللي كنت عايز كدة.. وهتموت علي كدة اصلا . هتموت علي انك تشوفني بتناك من غيرك قدامك رجب :: ايوة بس لما اتحطيت في الموقف حقيقي وفكرة اني اقعد مع حد ناكك ويبقي عارف اني معرص وراضي ومبسوط بكدة حاسس انها تقيلة شوية يعني اللي ناكوكي قبل كدة ناكوكي وهما فاكرين اني مش عارف فده مخليني عارف اتعاامل معاهم بعين قوية .. لكن مع عادل مش عارف هقابلة ازاي ولا احط عيني في عينة ازاي .. حتي ليلي لما بتعدي من قدام المحل وهي راجعة من الشغل دلوقت بتتعمد تحط عينها في عيني وانا بعمل نفسي مش شايفها امل :: انا كنت فاكرة العكس وانك مبسوط رجب :: بصي انا مش بقول اني مش مبسوط . بالعكس . لكن هو احساس كدة غريب مش هعرف اوصفة امل :: طيب الخلاصة يعني علشان مياده كمان سألتني امبارح هتعزمة ولا لا رجب :: ماهي كلمتني امبارح بردو امل :: اه تلاقيها كلمتك بعد ما كلمتني عللشان انا قولت ليها لسة مش عارفة رجب :: خلاص انا هكلمة النهااردة واكلم حسين واشوف الميعاد المناسب ليهم ايه وبناء علي ردهم هحدد اليوم امل :: ماشي.. وهتعزم وسام وامجد رجب :: لا انا مش عايز اعرف امجد ووسام علي عادل وحسين مش عايز دماغهم تبتدي تشغتل مين دول وليه عازهم واشمعني في شقة محمد.. واسأله كتير ملهاش اجابة وهفتح علينا فتحة ملهااش لازمة امل :: في دي عندك حق رجب :: ثم دول امرهم سهل وانا عارف انتي عايزة تعزميهم ليه علشان خاطر صاحبتك ميادة مش كدة امل :: اه الصراحة هي هتمووت وتتناك من وسام رجب :: ماهو ده سهل .. هي اكيد هتعرف تجيبة.. خصوصا انه ساكن في نفس البيت .. يعني الاغراء مش صعب عليها امل :: ايوة ما نت مجرب يا عرص رجب :: طب قومي اطفي النور عاايز انام ......... مياده :: بقولك ايه يا محمد فيه حاجة كدة عايزة اعملها محمد :: ايه مياده :: انت ليه مفكرتش لغاية دلوقت تخلي رجب ينكني قدامك . مع ان خلاص الموضوع سهل ومش زي الاول محمد :: اممممممم.. مش عارف بجد بس يمكن علشان فين قدر يكشف نفسة نفسة قدام التاني مياده :: هههههههه انت بتقول ايه ؟ مانتوا خلاص مكشفوين لبعض وكل واحد عارف ان مراتة اتناكت من التاني انا من الاخر ليا مذاج اتناك منكم انتو الاتنين النهارده محمد :: ماهو رجب كمان مخدتش قرار زي ده ليه انا اخده مياده :: انا مليش دعوة امل هي اللي مش عايزه تتناك منك قدام جوزها واكيد هي شارطة ده عليه . انا بقي غيرها . وعايزه اتناك منكم النهارده محمد :: طب ودي اجبهالة ازاي مياده :: لا ملكش دعوة انت انا هكلمة واخليه يجي محمد :: بس فيه حاجة مياده :: حاجة ايه محمد :: يعني اللي بتعمليه معايا خليه بيني وبينك بس مياده :: تقصد اني بنيكك محمد :: مش لازم يعني تكسريني قدامة مياده :: امممممم .. هو كسرتك في دي بس .. يلا ما علينا .. خلاص مش هنيكك قدامة ... هات سيجاره يا متناك خليني امخمخ مياده :: بقولك ايه ما تنزل تسأل رجب علي اقرب محل خمور في المنطقة فين محمد :: خمور ؟ مياده :: ايوه خمور.. الخمره هي اللي هتساهلكم الدنيا .. اسمع بس الكلام وروح اعمل اللي قولتلك عليه محمد سمع كلام مياده وفعلا نزل ساال علي اقرب محل خمور ورجب مكنش عارف التخيط وقال في باله ان محمد قاعد فاضي واكيد له مذاج يشرب فبعت امجد اشتري له زجاجتين وحتي مرضيش ياخد تمنهم من محمد ومحمد اخدهم وطلع بيهم لمياده اللي قالت له كدة تمام اوي الساعة خمسه مياده اتصلت برجب مياده :: الو ايوه يا رجب رجب :: ايه يا قمر مياده :: بقولك ينفع تجيلي رجب :: ايه الدش مش جايب اشاره ههههههه مياده :: لا يا معرص انا اللي مش جايبة اشاره هههههه رجب :: لو كدة اطلعلك بس هو محمد نزل ؟ مياده :: لا موجود ومن هنا ورايح مش هينزل وانت طالع رجب :: مش فاهم ؟ مياده :: بسهوكة ومحن حريم لا انت فاهم محبش اللي يستعبط .. وانت وهو معرصين زي بعض وخلاص بقي رجب :: يعني عادي ؟ مياده :: جري ايه . هو انا بتكلم انجليزي.. ها هتطلع ؟ رجب :: هو انا اقدر افوت حاجة زي كدة مياده :: ماشي بس خليها علي عشره كدة رجب :: ماشي .. اتصل قبل ما اجي ولا اطلع علي طول مياده :: لا تتصل ايه ياراجل اطلع علي طول رجب :: ماشي ....وفهم علي طول محمد جاب الخمره ليه النهارده .. لزوم السهرة جرس الباب بتاع مياده ضرب . مياده قامت فتحت الباب مياده :: سحر اتفضلي يا حبيبتي سحر.:: ازيك يا مياده .. معلش انا بس محتاجة ازازة زيت منك وبكره هرجعهالك علي طول اول ما اشتري مياده :: حاضر من عنيا . طيب اتفضلي هتوقفي عالباب يعني سحر دخلت وكان محمد قاعد في الصالة سحر :: ازيك يا استاذ محمد محمد :: اهلا .. ازيك انتي سحر :: تمام .. معلش طلعتلكم كدة مياده :: لا مفيش حاجة .. مياده غمزت لمحمد محمد :: طيب انا هدخل انام شوية عن اذنكم مياده :: تشربي ايه بقي سحر :: هو انا جاية اضايف مياده :: تضايفي ايه ياهبلة دي شقة اختك متقوليش كدة سحر :: **** يخليكي .. و**** انا حبيتك معرفش ليه مياده :: وانا كمان ياحبيبتي **** عالم حبيتك قد ايه.. ها تشربي ايه بقي علشان عايزة اتكلم معاكي شوية سحر :: يعني لو مصممة اشرب اي حاجة مياده :: ليكي في القهوة ؟ سحر :: اه بشربها طبعا .. مياده :: طيب قهوتك ايه ؟ سحر :: زياده يا حبيبتي مياده راحت عملت اتنين قهوة وقعدت جنب سحر انتي منورنا يا سحوره سحر :: البيت منور بيكي يا حبيبتي مياده :: انا كنت عايزاكي متزعليش مني يوم ما كنا بنجيب شوية حاجات من وسط البلد سحر :: يا ستي خلاص انا نسيت اصلا وبعدين و**** انا كان فعلا غصب عني مقدرتش اتكلم .. يعني افضح نفسي في الأتوبيس مياده :: لا طبعا وعلي فكرة اللي انتي عملتيه صح كنتي هتفضحي نفسك .وبعدين مجراش حاجة مش انتي الوحيدة اللي حصل معاها كدة يعني ياما ستات كتير حصل معاها كدة سحر :: ماهو بصراحة كلام امل يومها حسسني اني كنت مبسوطة باللي حصل وده ضيقني اوي ومن يومها حتي منزلتش عندها ولما اتزنقت دلوقت اهو في ازازة زيت فكرت فيكب انتي مش فيها مع انها هي اللي قريبة جوزي .. متزعليش مني يا حبيبتب مياده :: بالعكس خالص انا مبسوطة اوي انك جتيلي وبعدين انا اختك بردو وعلي فكرة امل جدعة ومكنش قصدهل تزعل .. طب عارفة .. استني كدة اقوم اشوف محمد نام ولا لا مياده قامت فتحت الباب علي محمد ولقتة قاعد في البلكونة بيشرب سيجارة وقفلت الباب تاني ورجعت قعدت جنب سحر مياده :: كويس نام انا كلام بيني وبينك اتعرضت للتحرش اكتر من مره قبل ما اسافر مع جوزي ومرات كتير لما كنت بروح المدرسة سحر :: ياه بجد مياده :: اها ومكنتش بردو بعرف اتصرف لاني زي ما انتي شيفاني لا بتاعة خناقات ولا نيلة وكمان كنت بفكر زيك كدة كنت بخاف اتكلم ليطلع اللي بيتحرش بيا ده مجرم ولا معاه سلاح سحر :: اه والنبي ده اللي جه في بالي يومها مياده :: بسهوكة خبطت علي وراك سحر.. بس كلام في سرك محستيش بالاثارة وانتي واقفة وحاسة ببتاع اللي وراكي علي التوتة سحر :: لا كنت مضايقة طبعا .. انتي بتقولي ايه مياده :: هههههه انا كنت عكسك بقي سحر :: يا سلام وده ازاي يعني مياده :: بصي انتي مهما تحاولي تقنعيني انك اضيقتي مش هصدقك لاني ست زيك واللي حصل معاكي حصل معايا وجربتة كتير .. انك تحسي واحد واقف وراكي في عز الزحمة وانتي متأكدة ان مفيش حد شايف هو بيعمل ايه وتحسي ب بتاعة يعني واقف عليكي. ده بيدي احساس جواكي انك ست مثيرة وانه مرغوب فيكي . فغصب عنك بتحسي بالاثارة سحر :: يمكن بقي . بس انا فعلا اضايقت مش حسيت باي اثارة مياده :: اها يمكن هههههههههه سحر :: متشكرة اوي يا حبيبتي عالقهوة وعلي ازازة الزيت وبكره هرجعهالك علي طول مياده :: لا يا حبيبتي ده بيتك ومطرحك متقوليش كدة سحر :: طيب بالأذن انا لحسن سايبة جوزي تحت وبعملة الأكل مياده :: خلاص ياحبيبتي .. وابقي اطلعي كل ما تلاقي نفسك فاضية اهو ندردش مع بعض شوية سحر نزلت من عند مياده بعد ساعة رجب طلع عند مياده وهو محمل بالفواكه مياده :: انا هقوم ادخل الأوضة وانت افتح لرجب واياك تدخل عليا اللاوضة طلع تلج من التلاجة والخمرا في المطبخ وعايزه لما اطلع القيكم مظبطين الدماغ محمد في الوقت ده كان حاسس المقابلة صعبة اوي عليه ونفس الحال كان عند رجب ومياده دخلت اللاوضة وقفلت الباب وراها واللي فتح الباب لرجب هو محمد بنفسة وكانت بنات مياده في الاوضة بتاعتهم محمد :: ايه ده يا رجب ؟ مكلف نفسك ليه رجب :: ياعم تكلفة ايه بس دي حاجة بسيطة محمد :: اتفضل انت مش غريب رجب دخل وهو مش عارف يقول ايه ولا يعمل ايه ..ده طالع ينيك مرات محمد في وجود محمد ومحمد بنفسة هو اللي فتحلة الباب واستقبلة .. ونفس الاحساس اللي عند رجب كان عند محمد بس العكس.. مراتة هتتناك قدامة ومن صاحبة رجب اللي عنده نفس الميول ويمكن اللي كان مهون عليهم صعوبة الموقف ان كل واحد فيهم عارف التاني معرص زيه وانهم ناكو حريم بعض.. الفرق بس ان المرة دي واحد فيهم مراتة هتتناك من التاني في حضوره بعد لحظات من الصمت محمد قاام وهو بيقول لرجب . بيتك يا حبيبي انا هقوم اجيب تلج من جوه علشان لزوم القعده محمد جاب زجاجة الخمرا وكاسات والتلج من التلاجة وحطهم قدام رجب وبعدين رجع المطبخ جاب اطباق وسكينة لزوم الفاكهة اللي جالها رجب وعلي مارجع كان رجب صب كاسين وبيشرب في اول كاس محمد : : اهلا وسهلا بيك يا رجب رجب :: حبيبي **** يخليك .. امال مياده فين محمد :: في الأوضة لحظات وجاية فضلو الأتنين يشربو ومياده كانت متعمدة تتأخر شويه علي ما محمد ورجب تكون دماغهم راقت وخصوصا جوزها لانها عارفه ان االموضوع ممكن في اوله هيكون صعب عليه مياده فتحت الباب وخرجت وعيون رجب ومحمد كانت علي مياده مش نازله لبست قميص نوم من اللي اشترتهم من العتبه ومحمد مكنش شافة .. كانت مخلياه ليلة زي دي قميص نوم اقل ما يقال عليه انه تحفة مثير جدا جدآ وعاري جدا جدا جدا لونة ازرق فاتح شفاف من البطن والبزاز . مفتوح من الامام تحت الكس والطيز ومن الأجناب.. ولابسة كلوت نفس اللون ومش لابسة سنتيان من تحت.. وبزازها باينة من القميص راحت سلمت علي رجب وقعد جنبه وجنب جوزها ( في النص ) بينهم مسكت بأيدها ازازة الخمره وبدات تصب لنفسها كاس وعيون جوزها علي تفاصيل جسدها وكأنة ل اول مرة يشوفه ورجب كمان عيون بتاكل في لحمها اكل حاله من الهيجان اشتعلت في محمد ورجب وكل منهم له اسبابة الخاصة محمد معرص واول مره في حياتة مراتة شبه عريانة معاه وجنب منها شخص اخر ورجب ل اول مره يكون مع واحدة غير مراتة وجوزها موجود ايضا ولان ميوله بالاساس دياثة فتخيل نفسة مكان محمد امل متكلمتش ولا نطقت وعارفة كويس اوي الحالة اللي فيها محمد واللي فيها رجب ايدها نزلت الكاس وهي مبتسمة وعيونها علي محمد ولسانها بيتحرك علي شفايفها كانت ايدها في نفس اللحظة نازله علي وراك رجب وراحت لزبه بتمشي بأيدها براحة وبحنيه وبشويش علي زبه اللي بدأ في الأنتصاب وايدها التانية شدت محمد من رقبتة واخدت شفايفة بين شفايفها بوس عميق للحظات وبعدين راحت لزب رجب بصوابعها مسكت سوستة بنطلونة ودخلت ايدها وطلعت زبه وراحت نازله عليه مص بشرمطة وايدها كل شويه تشيل شعرها من علي وشها وواخده راس زب رجب مص ورضاعة وصوابعها بدعكه براحة محمد هاج اوي وهو شايف مراتة الشرموطة وهي ماسكة زب رجب بتمصة ورجب راجع بضهره علي الكنيه وساند راسه علي مسند الكنبه وحاطط ايده علي وشه محمد قام وقلع التيشرت اللي لابسه وبنطلون الشروال والبوكسر وراح يحسس بأيده علي ضهر وطيز مياده مراتة اللي مكنتش مركزه معاه اصلا وتركيزها كله مع زب رجب دقايق طويلة من مص زب رجب راحت نازله بلسانة تلحس في بيضانة وفتحت بين وراكها بالجنب علشان محمد يدخل بينهم ويلحس كسها محمد دخل بالفعل بين وراك مراتة الممحونة وبأديده راح منزل الكلوت بتاعها وقرب من شفايف كسها ولمسه بشفايفة.. امل سابت زب محمد وبضت علي جوزها وبدات اهاتها تخرج من صدرها مع كل حركة من حركات لسانة اهات وغنج كانت كفيلة تهيج اجدعها شنب عليها رجعت تاني تمص وترضع في زب رجب ومحمد من تحت فاشخ كسها لحس لحظات وراحت معدوولة وقعدت فاتحة رجليها وملست علي شعر رجب كأشارة منها له ان جه دوره يلحس كس ستة ميااده رجب قاام ونزل علي ركبة بين وراك مياده ودخل بلسانة علي كسها ومحمد قام وقف عالكنبه وحط زبه علي شفايفها وهي بأيدها من وراه ومن غير ما رجب ياخد بأله بدأ تحسس علي طيز جوزها شويه شويه وراحت مدخلة صباعها بين فلقات طيز محمد ولمست خرم طيزه بطرف صباعها . خلت زبه اتنفض ودخله اوي جوه بوقها مياده بتلعب في خرم طيزه من بره برطف صباعها وبتمص زبه ورجب من تحت بيلحس كسها ويمص شفراته مياده شالت صباعها من طيز جوزها ونزلت تدعك في زنبورها وهي بتتأوه من المتعة ودي كانت اشاره ل رجب انها خلاص مش قادره وسمحت له بأدخال زبه الهائج بين شفرات كسها رجب قام وظبط زبه علي فتحة كسها وراحت قافشة بايدها وشفايفها في زب محمد تمصة ورجب شغال نيك فيها وعيونها في عيون محمد بتحكي كلام كتير مياده كانت في قمة المتعة .. مش علشان هي بتتناك من رجب لكن لانها ل اول مره زب يدخل كسها في وجود محمد جوزها رجب بينيك في مياده وزبه داخل خارج بين شفرات كسها ومحمد المعرص هايج علي غنج مياده واهاتها وزبه بين شفايفها شغالة تمص فيه مياده خلت رجب شال زبه ومسكتة من ايده ودخلت ببيه اوضة النوم والعرص جوزها وراهم نامت عالسرير وشاورت لمحمد يقعد عالكرسي علشان يمتع عيونه بأحلي منظر ممكن يشوفه . يقعد يتفرج عليها وهي فاتحة رجولها وكسها للمعرص التاني وهو عمال ينيك في شرفة يهتكة هتك محمد قعد عالكرسي وعيونه علي رجب اللي بقي فوق مياده وماسك زبه وبيدخله في كس مراتة وعيونه مع زبه وهو بيقتحمها وودانة مع اهاتها وشرمطتهاوايده علي زبه عماله تدعك وتدعك وهيجان لا يمكن كان يتخيلة اااااااه يا محمد اااااااه .. اتفرج يا خول .. اتفرج يا متناك... شايفني .. شايفني وانا بتناك ياعرص.. نكني انت كمان اووووي يا معرص .. نكني اوووووي... اووووووف خلي العرص بتاعتي يستمتع وهو شايف مراتك بتتفشخ قدامه .. اااااااه ااااااه دخل زبك اوووي .. محمد قام وقعد جنب راس مراتة ومسك ايدها ومياده زي ما تكون كانت محتاجة تحس بوجوده جنبها وايددها مسكت في ايده اوي وعيونهم من غير صوت بتتكلم احلي كلام ااااااااه يا محمد اااااااه يا حبيبيي .. كسي بياكلني اووووي وانا بتناك من صاحبك اااوووووووف اووووووووف .. مبسوط يا محمد .. مبسوط وانا بتناك قدامك.. اااييييي ايييييي.. نكني اوووووي محمد نزل واخد شفايف ميااده وفضل يبووس ويمص فيهم وايده معمالة تقفش في بزازها مياده قامت وراحت مفلقسة ورجب دخل زبه في كسها من ورا ايييييييي... ايييييي.. كسمك يارجب .. كسمك يابن المتناكة.. نكني . نكني يا خوووول ... نكني يا متناااااااك محمد مستحملش هيجان ونظرات مياده له وهي بتتناك ونطر لبنة علي وشها ورجب مفيش دقايق بسيطة وكان جايب لبنه هو كمان علي كس مياده بعد ما مياده اتناكت من رجب مسكت زب محمد جوزها وكان نام خلاص بعد ما جابهم وفضلت تمص فيه وتاخد اللي باقي من لبنة في بوقها ورجب خرج لبس هدومة ومشي وساب محمد وهو بينيك في مراتة مياده ونزل[/B] [/QUOTE]
إدراج الإقتباسات…
التحقق
1+1
رد
قسم قصص السكس
قصص سكس تحرر ودياثة
امراة على جمر الشهوات - السلسلة الرابعة (عادل المتميز)
هذا الموقع يستخدم ملفات تعريف الارتباط (الكوكيز ) للمساعدة في تخصيص المحتوى وتخصيص تجربتك والحفاظ على تسجيل دخولك إذا قمت بالتسجيل.
من خلال الاستمرار في استخدام هذا الموقع، فإنك توافق على استخدامنا لملفات تعريف الارتباط.
موافق
معرفة المزيد…
أعلى
أسفل