مكتملة الكوافيرة منال وابنها نور (1 مشاهد)

ج

جدو سامى 🕊️ 𓁈

زائر
‌الكوافيرة منال وابنها نور



انا نور 17 سنه عايش مع ماما منال 47 سنه مطلقه من تلت سنين انا طالب ثانوي قصتي بدات لما الظروف بقت مش اوي ومفيش فلوس نصرف منها وماما فتحت كوافير حريمي في البيت ولانها كانت كوافير قبل الجواز فكانت عندها زباين كتير وابتدت الحياه تمشي كنت بروح دروسي وارجع ادخل الاقي حريم كتير عندنا في البيت واوقات كتير كنت بساعد ماما في الحاجات السهله زي غسل الشعر ومساج الوش الزباين كانو بيحبوني خالص وكنت ببقي مبسوط وانا بعمل كدا ولاني اتعودت كان الموضوع عادي بالنسبه ليا حتي لو فيه واحده قالعه قدامي كنت ببقي عادي وده كان بيحصل كتير في اوقات الافراح والمناسبات والنتف وكدا وهما كانو اتعودو عليا ومكانزش بيتكسفو مني بس كان فيه حاجه واحده ببقي مبسوط منها اوي وهيا الحكاوي الي بتتحكي وهما شغالين اوقات كتير ماما كانت بتحكي للزباين وساعات الزباين اللي كانت بتحكي حاجات بتحصل واوقات كتير كانت الحكاوي دي بتبقي علي ناس بشوفهم باستمرار عندنا لحد ما في يوم كانت واحده صاحبه ماما عندنا وماما شغاله وهيا بتحكي وبتقولها مش سماح شغاله دعاره قالتلها عارفه قالتلها دي البلد كلها عرفت دي بتعمل كدا متعه مش علشان فلوس يخربيتها كل ده علشان جوزها مسافر بقاله سنتين ماما قالتلها اهو بقي مقدرتش تستحمل قالتلها طاب واحد وترسي عليه مش كل يوم يجيلها راجل شكل دانا الراجل معايا ياختي ومش مستحملاه ماما وهيا بتضحك قالتلها امال كنتي عندها الاسبوع اللي فات بتعملي ايه وهيا اتصدمت قالتلها سماح زبونتي وانا اللي بجهزها وبتقولي علي كل حاجه قالتلها بس انا كنت رايحه ازورها بس ماما ردت وقالت تزوريها برضو اه وفضلت تضحك وهيا بتقول ما نسوان الشارع كله بتزورها برضو بس اللي عاوزاكي تخلي بالك منه ان راجلك يختار الاوضه اللي انتي فيها في يوم وفضلت تضحك لحد ما الزبونه زهقت ومشيت قبل ما تكمل وبعدها بشويه صغيرين جات سماح المفروض اني بقولها عمتي سماح لانها متربيه مع ماما وصاحبتها اوي دخلت وكانت بتحبني اوي فضلت تدلع فيا وانا اول مره اعرف موضوع الدعاره ده كنت ببصلها وانا مبسوط ومستغرب لحد ما قعدت وقالت انا جايه اظبط تحت ونور يعملي ماسك لوشي وفضلو يضحكو هيا وماما وماما بتنتف كسها وانا لاول مره عاوز ابص اشوف هوا عمل ازاي من كتر النياكه لحد ما ماما قالتلها يخربيتك دا زي ما يكون بحالته قالتلها هوا انا عبيطه يا منال انا عندي بنات الشارع زي ما قولتلك قبل كدا وهما اللي شغالين وانا من فين لفين كدا لما ابقي مشتاقه ومعظم الوقت بسخنهم انا واي بنت تدخل تكمل معاه مانا قولتلك يا منال تعالي الشقه واسعه وهديكي اوضه وتشتغلي فيها هتلاقي زباين كتير واهو تجيبيلي بنات اكتر واللي تعجبنا ندخلها مع البنات ماما قالتلها لا مش عاوزه انا هنا في بيتي احسنلي من ان حد يقول عليا حاجه قالتلها مين يقول عليكي دا جوزك كان عندي امبارح بس لاجل الاخوه االي بينا قولت ابدا وسبته يدخل مع بنت من البنات وماما بان عليها الزعل اوي لحد ما جات سماح تكمل ماما قالتلها متنسيش انه ابو نور يا سماح وسماح بصتلي انا كنت متاثر بانه بيعمل كدا وبيطلبها من صاحبه ماما قالتلي معلش يا نور يا حبيبي انا نهزر وبضحك مع امك وهيا بتبص في وشي وبتقول لماما ياريتك خلفتي بنت كانت بقت قمر زيه كدا يخربيتك يا واد تتاكل وماما وهيا بتهزر معاها قالتلها ايع عندك شغلانه ليه هوا كمان ولا ايه وفضلت تضحك وانا ضحكت معاها وقولتلها ما ده اللي ناقص ردت سماح وهيا بتتكلم تصدق انت اللي تنفع في الشغلانه دي مساج انا جبت ترابيزه مساج ومش عارفه اشغلها ماما ردت عليها قالتلها لا لو بتتكلمي بجد تجيبيها هنا وهوا يشتغل عليها وانتي ابعتي الزباين وسماح من غير ما تفكر وافقت وانا قولتلهم اهو اغير بقي مش كل يوم مساج وش زهقت وفضلنا نضحك وصحيح تاني يوم سماح جابت لينا الترابيزه والزيوت وحطتها في اوضتي وقالت يلا مبروك عليكم واستاذن انا بقي علشان عندي زبون وماما وهيا بتضحك ضربتها علي طيزها وقالتلها يلا يا شرموطه قعدت قدام الترابيزه وجهزتها وماما قالتلي واد يا نور استني هابقي اول زبونه عندك وهحاسبك كمان واهو اقولك تعمل ايه علشان الستات تبقي زباينك ويبقو مبسوطين ودخلت اوضتها قلعت ولبست الفوطه ورجعت نامت علي بطنها علي الترابيزه وانا كنت متعلم الموضوع ده من زمان اصلا علشان مساج الوش اللي كنت بعمله بس مكتتش اعرف بيحسو بايه فقولت لمما بصي اي حاجه اعملها تقوليلي حاسه بايه وهيا قالتلي ماشي فقولتلها استرخي خالص بقي وحطيت ايدها في جنبها وابتديت مو سمانتها التدليك بحرك ايدي وصباعيني الكبار وهما علي شكل مثلث وكف ايدي محاوط علي السمانه من الناحيتين وامشي صباعي في النص وانا باضغك واحده واحده وبتحرك لفوق لاخر العضله والرجل التانيه واقولها حاسه بايه تقولي رجلي من الوقفه الكتير كانت محتاجه كدا وابتديت احط زيت وايدي تزحلق وطلعت قوق اكتر الركبه من ورا وابتديت ادالكها واكلع لحد ما وصلت للفخد ماما جسمها طخين شويه قمحي طري ايدي بتمشي فيه اسرع من الزيت ومن ليونتها بقيت بامشي ايدي وبضغك اكتر وهيا لقيتها بتقول ااه قولتلها ايه قالتلي كل التعب بيطلع حلو كمل بقيت بامشي ايدي وبدلت الرجل التانيه وهيا منسجمه مع المساج خالص وسايبه نفسها ولما قربت من طيزها طلعت وسبت الفوطه عليها وابتديت ادلك ضهرها ضهر ماما عريض واصل لاخر فقره في ضهرها ونازل لتحت ومنطقه طيزها بتعلي لفوق مره واحد هلشان كدا طيزها مرفوعه دلكت ضرها وهيا مبسوطه اوي ومسترخيه وبقولها حاسه بايه مبتردش اصلا وابتدين ادلك كتفها ورقبتها اللي كانت بتغير منها وبتضحك كل ما اضغط لحد ما كنت هانزل تحت خلاص لقيت الجرس بيرن زبونه جات وهيا مخنوقه اوي انها هتقوم ومش عارفه تقف وقالتلي هاتلي العبايه من اوضتي واطلع شوف مين وطلعت وفتحت لقيت سماح بتقول متاخرتش ماما قالتلها يالي تتشكي في بطنك ضيعتي عليا الجلسه ومش هحاسب عليها نور انتي اللي هتحاسبي قالتها عيوني انا جايه اخد جلسه وكدا كدا جايلك زباين دلوقت وانا كنت واقف في الصاله دخلت قلعت ولبست الفوطه ونامت علي بطنها علي الترابيزه ونادتلي دخلت سماح بيضه اوي وجسمها من احسن الاجسام اللي شوفتها حتي باسمع الستات بيقولو انها جسمها حلو اوي حاجه كدا مش طخينه ومش رفيعه بس طيزها مرفوعه اوي وبين فخاها فرق بيبقي ظاهر وهيا لابسه البنطلون صدرها حلو اوي واقف اوي ووسطها رفيع فشخ تحسها مفيهاش وسط بدات ادلكها وهيا قالتلي واد انا مش امك انا جايه من مع زبون و جايه اخد جلسه مساج اتمتع بيها زي كل الزباين الي هتجيلك يعني مش جايه علشان اتعالج انا جايه اتمتع وبدات ادلك وبدات من مشط رجلها وانا بضغط علي بطن رجليها وهيا بتغير منها وانا بحرك صباعيني عليه وقاصد اخيها تغير وبتحرك واحده واحده للسمانه وطالع للفخد اللي لما وصلتله سماح لقيتها بتستعد وفتحت رجليها اكتر كان باين علي فخادها ان الزبون اللي كان معاها كان بيشد فيها جامد وباين الحمار علي فخادها البيضه وشدتني اني اكمل للطيز ورفعت الفوطه شويه وهيا رفعتها خااص علي ضهرها وانا كنت مزهول لدرجت اني شيلت ايدي ايه الجمال ده طيز سماح حمره من كتر النيك ومنظرها جميل اوي وكسها تحسه بنت بنوت كانها شفايف عاوزه حد يبوسها ولونه وردي حل اوي واللي شدني اكتر ان سماح كانت جايه باللبن في طيزها الزبون منزل علي طيزها وكسها ولما جيت احط زيت قالتلي متكترش اانا حاطه قدامك كتير اهو استخدمه ودلك بيه وانا لسه ايدي بتتحرك بين فخادها وفتحتهم اكتر لقيت ماما داخله وبتتفرج وانا اول ما شوفت مااما ابتديت احرك ايدي علي طيز سماح من فوق وماما وهيا بتهزر معاها ضربتها عليها علمت علامه في فلقه طيزها وهيا قالت ااه يا بنت وفضلت ماما تضحك وبعدين لاحظت اللبن وحطت صباعها علي كسها اخدت لمسه وبقت بتبصله وبتشم فيه وهيا بتضحك وبتقولها بخربيتك يا سماح ايه ده دا مين ده اللي موجب معاكي بالكميه دي كلها وانا بدلك وسماح قالتلها عادل يا بنتي وبعدين دي اقل حاجه عنده مانتي شوفتيه قبل كدا ماما قالتلها ميبانش عليه ولمست لمسه تانيه وعاصت بيها طيززها والجرس رن وطلعت وقفلت الباب وانا شغال مكمل لحد ما بدات ادخل ايدي من بين فخادها عند كسها وبدلك باللبن وهيا بدات تطلع صوت بسيط ونفس اسرع وانا باخد لبن عصام اللزج وبدلك بيه الطيز كلها وباخد من فوق الخرم وصباعي بيتحرك بين فخادها المقفوله والطريه اوووي تحس جيلي كان صباعي رايح جاي وايدي اتانيه ماسطه الطيز اول ما صباعي كان بيوصل علي الخرم المعبي لبن كات بينزل فيه وهيا مستمتعه اوي وبسمك فلقتين طيزها وبضغط عليهم وانا بضغط بقفلهم علي بعض اكتر وبفتحهم وخرمها اول ما افتحهم بيبقي واسع اوي وهيا كل ما افتحه تنسجم معايا ووسطها يترفع وطيزها تعلي لفوق لحد ما بدات ادلك كسا بكف ايدي وانا ماسك فلقه طيزها في ايدي التانيه كنت بخرك ايدي عليه اسحب كسها لفوق وهيا تعلي معايا وبتطلع صوت اعلي شويه صوت متعه عرفت ان ده وضع بيمتعها اكتر وبقيت احرك كف ايدي علي كسها لفوف ولتحت بطوله اسرع وهيا تتمتع اكتر وتطلع صوت اعلي لحد ما لقيت كسها بقي يفتح ويبقي اوسع لدرجه ان صباعي الي عليه وانا باضغك بايدي طالع نازل بقي بينزل في كسها واحده واحده وايدي بين لحم طيازها اللي مغطيه وهيا بقت تتحرك من المتعه وتطلع بوسطها لفوق مع ايدي فضلت معاها كدا وانا بسالها حلو كدا قالتي ممتع اوي خليك كدا يا نور ااه اللبن بيزحلق ايدي في كسها لحد ما لقيتها بتهيج اكتر وبتطلع صوت اكتر وانا بحرك ايدي اسرع وصباعي بيتحرك في كسها اسرع لحد ما لفيتها بتصرخ صرخات متعه عاليه وهيا بترني بكسها شهوتها اللي غرقت ايدي وانا لسه بحركها من متعتي بصوتها اكتر واكتر لحد ما لقيت صوتها بيختفي واحده واحده وجسمها بيهدي من الحركه وبتسترخي علي الترابيزه خالص وانا بقيت بحرك ايدي برا علي طيزها واحده واحده مساج كان منظرها حلو اوي هيا نايمه مسترخيه متمتعه امي فتحت الباب ودخلت شافتها غرقانه وانا بدلك في ضهر ها قاتلها عادل هدك يا بنت يا سماح وفضلت تضحك وهيا بتبصلي ومبسوطه وقالتلي عادل صح قولتلها اه عادل قالتي شكل تدليكك انت قولتلها لا طبعا وفضلنا نضحك



الجزء التاني



خلصت لسماح ضهرها وماما قالتلها يلا يا شاطره كفايه عليكي كدا وسماح قامت وهيا مش عارفه تتحرك والترابيزه تحتها تحتها غرقانه واخدت نفسها وروحت ماما قالتلي هوا انت بنجتها ولا ايه وفضلت تضحك وقالتلي ريح شويه بقي وامسح الترابيزه وتكملي شغلك بقي علشان هيا سابتلك فلوس كتير ومنهم تمن جلستي اللي لسه مخلصتش قعدت وانا متمتع بشغلي الجديد ومبسوط اوي ومسحت شهوتها وانا مبسوط بريحتها لحد ما خلصت ولسه ماما بتقولي يلا لقيت الباب بيخبط وهيا بتبصلي نظره احباط وهيا بتضحك لقيت وفتحت الباب ساره بنت من الشارع شغاله مع سماح قالتلها انا جايه اعمل مساج ماما قالتلي تعالي يا بطه ساره 30 سنه اخوها اكبر مني بس صاحبي سمرا وجسمها مش رفيع اوي بس مشدود غيرت وانا واقف وكانت مكسوفه علشان اخوها صاحبي ولبست الفوطه ونامت علي بطنها وانا بدات ادلكها من رجلها لفوق للسمانه لحد ما وصلت لفخادها من فوق كان باين عليها انها مجالهاش زبون من زمان كانت هايجه اوي وطلعت فوق بايدي علي ضرها وسيبت طيزها للاخر وهيا مشتاقه وانا بشوقها اكتر بلمسات لجنبها وغرقت ضهرها زيت وانا بدلك وبطلع لحد رقبتها بايدي الاتنين وبرجع وهيا مبسوطه ومسترخيه وطيزها كانت مرفوعه شلت الفوطه من عليها بعد ما تعبتها من ضهرها طيزها سمره ومرفوعه لفوق ومتحدده من تحت مدوره كانت مغريه ابتدبت اكب الزيت علي طيزها وانا بدعك فيها وماما بتتفرج عليا لحد ما البنت فتحت رجلها بقت فلقاتها ابعد شويه وكسها كان طالع منه زنبور اقيت امسك في طيزها جامد بايد وانا بادعك والايد التانيه ممشي صباعي بضهره علي زنبوورها لفوق اترعشت وجسمها كشعر وماما حاطه ايدها علي بقها ومزهوله وبتضحك كنت بقفش في فلقه جامد وهيا بتسيب من ايدي من الزيت وخرم طيزها يتفتح كل ما اقفش لحد كا بقيت بحرك صباعي لفوق من كسها وطالع بيه بين فخادها ولخرم طيزها وهيا بتتحرك من المتعه وانا قولتلها اثبتي خالص وانا بحرك صباعي بضهره تاني بس علي كسها من بره بس وبضغط بيه لجوه وهيا بتتؤوه بصوت واطي وانا غيرت صباعي بالصباع الكبير وبقت كتني ببصم من فوق لتحت علي كسها من برا لكنه كان في النهايه بيدخل جوا كسها وهيا بتعلي بصوتها من المتعه وماما مركزه اوي وانا بقيت بحرك صباعي وانا نازل في الجنبين وبطلع لحد ما لقيتها هاجت خالص بقيت احرك كف ايدي وصباعي اااي في النص بيغوص في كسها وهيا تطلع صوت لحد ما غرزته جامد في كسها وهيا صرخت مره اااه بقيت بحرك ايدي اسرع واسرع لحد ما لقيتها بتصرخ وهيا بتقفل علي ايدي بين فخادها وانا مبوقفش لحد ما لقيت ايدي بتتغرق وهيا بتفرك برجليها وتقول اههححح وانا بقيت اهدي بايدي وصباعي الي جوا بيتحرك ببطي كان نفسها سريع كانها كانت بتجري وانا قولتلها تمام كدا خلصتنا وهيا مبسوطه اوي وماما قالتلها يلا يا ساره تلاقي وليد اخوكي بيدور عليكي وهيا اتكسفت اوي ومش عارفه تضحك من المتعه ولبست وحاسبه ماما ومشيت وماما علطول اول ما طلعت لقيتها قالعه قداني ملط لاول مره وكسها باين قدامي وهيا كيرڤي اوي وبزازها مربربه ونامت علي ضهرها زقالتلي عاوزه اتدلك كدا علشان اراقبك وفتحت رجليها بقي كسها باين وانا حطيت الزيت علي بزازها وبطنها وابتديت احرك ايدي من عند سرتها لفوق لحد ما اوصل تحت بزازها واوقف وطلع من الجناب مره ومن النص مره بايدي الاتنين وهيا بتبصلي في عيني مبسوطه لحد كا اتحركت بايدي لفوق وعديت من جنب صدرها بايدي وانا طالع لرقبتها وبخلي ايدي تقابل بعض وهيا بتقفل علي رقبتها وبصباعيني الكبار علي شكل مثلث طالع علي زورها لحد ما وصلت لشفايف ماما اللي كانت منفوخه اوي وبقيت احرك عليها سباعني عكس بعض وبرجع تاني وانزل علي رقبتها لحد ما وصلت ايدي فوق صدرها وكل ايد علي صدر والصباع الكبير علي حلمه ماما اللي كانت بني فاتح وهيا غمضت عينها من المتعه وانا علشان تبصلي قرصت بصباعيني علي حلمات بزازها وهيا قالت ااه وفتحت وانا ابتديت ااموج بايدي في بزاز ماما وهيا بتتنفس اسرع وبتبصلي مبسوطه بعيون مليانه شهوه خلنني اضغط اكتر وانزل بايدي علي كسها بصباعيني الكبار وانا ماشي علي شفايف كسها من بره وهيا بتتئوه اوي لدرجه انها رفعت تنت رجلها وانا سبتها زي ما هيا وففيت بدلت وانا قدام رجلها وهيا عامله وصع واحده بتولد وبقيت بالصباع الكبير في ايدي الشمال بمشي علي كسها من بره وبالصباع اللي جنبه بحركه بين فخاد ماما تحت كسها ورايح علي خرم طيز ماما اللي كان باين عليه انه اتناك كتير اوي ومن منظره المغري حظيت صباعي فيه قاالت ااه وغمضت وهيا بتحرك رجلها وبايدي التانيه بحرك صباعي اكتر لحد كا من متعتها نزلت رجلها صباعي بقي فيه عقلتين جوا خرم طيز ماما وهيا بتتئوه بصوت عالي وبتشد في صدرها وهيا مغمضه ومتمتعه اوي وبتقول ااههه ااههه وانا بدلت صباعي اللي في خرمها بالصبادع اللي في النص وبقيت احركه جوا اووي وهيا بقت تهيج علي بزازها وبتطلع صوت نفس سريع واهااات متعه وشهوه وشرمطه وبتفتح عينها وبتبصلي وانا بزيد بحركه كفي علي كسها من متعه نظراتها ليا وهيا بتتنفض من متعه ايدي علي كسها وبدخل صبادعي كله جوا طيزها وهيا من المتعه بتنام علي جنبها تعصر ايدي في كسها وايدي بتتحرك بسرعه اوي وبرتجع تاني علي ضهرها لحد ما وهيا هايجه اوي الباب خبط وفتحت عنيها بقيت بحرك ايدي علي كسها اكتر وبدخل صباعين جوا كسها وانا بحرك اوي وهيا بتتؤوه اوي وبتبصلي عاوزه تقوم ومش عارفه من المتعه والباب يخبط ولقيتها تانيه ركبتها وانا طلعت ايدي اللي في طيزها وبقيت واقف بين فخادها وبدعك بايدي الامين كسها اوي والباب برضو لحد ما وانا شغال بسرعه اوي وبنهج قولتلها خدي كل الفلوس اللي جمعتيها وخليكي زي مانتي وهيا بتتئؤوه اوي وبترضع في بزها وبتقول اووف ااه يا نور كس ماما ااه وانا بازيد لحد ما فتخت رجليها ونزلت بلساني في كسها من تحت وايدي شغاله من فوق وبلحس اوي وباكل كس ماما الي طعمه يجنن وهيا تصرخ من المتعه لحد ما لقيت ايدها علي دماغي وبتزقها اكتر علي كسها وانا بازيد بايدي اعصابها بتفك منها لحد ما لقيت وشي وبقي بيتغرقو لبن وهيا بتضغط عليها اكتر بايدها وبتقفل رجليها علي وشي وهيا بتصرخ وانا بلحس في كسها من جوا وهوا مش راضي يوقف تنزيل لحد ما سابت خالص وفتحت رجليها وحطت ايدها في جنب وهيا مسوطه اوي وضمت بايدها صدرها لبعض اوي وانا باكل في كس ماما االي كان احلا حاجه دوقتها في حياتي وبقيت طالع بلساني لحد ما وصلت لسرتها وبقيت ببوس فيها بالراحه وانا ببص في عيون ماما اللي تعبت اوي ومبسوطه ومتمتعه اوي وطبطبت علي دماغي وفضلت نايمه مفشخه رجلها وانا سبتها وروحت الحمام اغسل وشي اللي غرق وغسلت شي ولقيت الباب بيخبط تاني طلعت فتحت الباب ولقيت ساره ووليد اخوها اللي داخلين وهوا بيقولي كدا يا صاحبي تعمل اختي كدا وانا بقوله معملتش حاجه كان دخل الاوضه وماما لسه مفشخه رجليها وهوا بسرعه راح وقف بين رجلين ماما وطلع بتاعه اللي كان اسمر وطويل وطخين اوي وحركه علي كسها وماما مش عارفه تقاوم خالص وبتبصلي وهوا قالي كدا خالصين يا صاحبي ودخل زبه في كس ماما وطلع نام بين فخاددها وهوا بيبوس في رقبتها وهيا مش بتدي اي رد فعل بتبصلي وانا ساكت وعارف انها لازم تتمتع وتتناك بعد اللي حصل ده وهوا بيبوس في شفايفها وبيرزع بزبه اكتر وهيا بتتوجع بملامحها من غير صوت لحد ما لقيتها لافه ايدها علي ضهره وبتتبادل معاه البوس من شفايفه وساره لقيتها في الوقت ده بتقولها وليد جالك يا طنط منال وهيا بتضحك وحطت ايدها علي كتفي وسندت ضهرها علي الحيطه ونزلتني لكسها تحت فستانها وانا بلحس في الكس اللي كان غرقان لبن وهيا بتقولي عجبك طعم لبن وليد اخويا السخن وانا بلحس وانا سامع صوت زب وليد وهوا بيدخل في كس ماما لحست كسها كله وكل اللي حواليه ولقيتها بتقول تمام كدا يا وليد قالها يلا بينا يا قلب اخوكي وهيا سابتني ومشي وهيا بتقولي وليد سابلك شويه في كس ماما الحسهم بقي بدل ما تخلفلك تؤام ومشيو وهما بيضحكو وانا ببص لماما وانا مش عارف اقول ايه وبقرب منهها وبحضنها وهيا بايدها وجهت دماغي علي كسها اااي كان غرقان لبن وسابتني وانا بدات الحس في كسها اوي وباكل كل اللي جواه وبقي وشي كله لبن من اللحس وخلصت كل اللي موجود ونمت في حضن ماما اللي بقت بتلحس في اللي علي وشي وانا بقولها مبسوطه يا حبيبتي انا موافق ان احنا نشتغل مع سماح بس مش هنروح هناك هيا اللي هتيجي وتجيب الرجاله والستات هنا واشوفك بتتمتعي كل يوم يا حبيبتي وهيا حضنتني اوي وهيا بتقولي اتمتعت وهوا بينيكني اتمتعت يا حبيبي انا كمان اتمتعت اكتر من نظراتك ليا وهوا بينيكني يا حبيب ماما





الجزء الثالث



زي مانتو عارفين انا نور 17 سنه عايش مع ماما منال كوافير و بعد ما دلكت لماما وححصل اللي حصل من وليد صاحبي قدام عيني اتفقت مع ماما ان خلاص هنتشتغل مع سمااح بس في بيتنا وهيا اللي تيجي هنا وتاني يوم صحيت من النوم لقيت سماح عندنا في البيت قاعده علي الكرسي وماما قاعده علي الارض بتحطلها ممانيكير علي ضوافر رجلها خرجت من اوضتي وكانو قاعدين مبسوطين وبيضحكو وسماح قالتلي اهلا اهلا بالمدلك الجميل تعالي يا حبيب عمتو اقعد جنبي قعدت جنبها وهيا فضلت تطبطب علي ضهري وتقولي انت جبت ده كله منفين دانا كنت لسه بقول لمامتك ان اكتر يوم كنت مرتاحه فيه امبارح الا صحيح انت دلكت لماما ولا انا دفعتلها علي الفاضي وماما قالتها امال هيسيب مامته يعني بصلها وهيا بتضحك دا بجد يا منال وتبصلي وهيا مبسوطه قالتلتها بجد وريحك ولا دلك بس بصراحه وماما ضحكت وهيا مكسوفه وقالتلها يا بنت اهدي وسماح بتضحك وهيا بتلعب في خدودي وبتقولي ريحت ماما يا جميل انت اتاريها صاحيه مبسوطه النهارده طاب ايه يا منال مش هتسمعي كلامي وتيجي عندي بقي قالتلها بصي احنا قررنا امبارح انا ونور بس انتي اللي هتيجي هنا الصاله كوافير والاوضه بتاعتي ليكي انتي والبنات واوضه نور تدليك وتبقي للزباين الحلوين بس وشقتك شغليها زي ما تحبي برضو وسماح قالت من غير ما تفكر موافقه ومن النهارده البنات هسيبهم هناك وانا هابقي هنا معاكم وماما قالتلها مش اي حد تجيبيه هنا يا سماح لازم تساليني الاول قالتلها ماشي يا حبيبتي وقعدنا شويه وزبونه جات لماما وهيا خلصت معاها ودخلتهالي تتدلك ودلكتها وريحتها خالص ومشيت وسماح جات تاني بشنطه قالت فيها غيارات وشويه حاجات تبع الشغل ودخلت اوضه ماما وروقتها وطلعت بقميص نوم شفاف مغري اوي وماما قالتلها فيه زبون ولا ايه قالتلها اه وليد اخو ساره اجيبه ولا لا ماما بصتلي وانا مقولتش حاجه وقالتلها ماشي هاتيه وشويه وخبط الباب وسماح دخلت الاوضه وانا طلعت فتحت الباب وقابلت وليد قالي سماح هنا قولتله اه تعالي ادخل وهوا بيبص لما وداخل انا وقفته قولتله اللي حصل امبارح بقي محدش يعرفه بص لماما اللي كانت مضيره وشها منه وقالي اللي حصل بيني وبينكم بس محدش هيعرف بالمره اللي فاتت ولا اللي جاي فين سماح بقي وانا شاورتله علي الاوضه وماما قالتله من غير صوت بقي يا وليد علشان الزباين اللي هتجيلي قالها ماشي يا بطل ودخل لسماح وقفل وراه وانا قولت لماما يقصد ايه بالمرات اللي جايه هوا فيه مرات جايه وقبل ما تجاوب الباب خبط وانا مستنيها ترد قالتلي افتح الباب يا نور خلينا نشوف شغلنا كانت هبه ام واحد زميلي في المدرسه واللي اعرفه عنها محترمه اوي حاجه كدا في جسم ماما بس ست بيت وفيه شويه ترهلات في بطنها وطيزها كدا وقمحاويه قالتي مامتك هنا قولتلها اه اتفضلي يا عمتي ودخلت وماما قامت سلمت عليها وانا قاعد مكسوف وخايف من انها تسمع سماح ووليد في الاوضه وهيا وانا سرحان قالتلي مبروك علي الشغل الجديد احسنلك وقالتي مش هتروح تاني مع حسام المدرسه ولا ايه قولتلها كدا كدا انا فاشل في الدراسه قالتلي وهيا الدراسه كانت عملتلنا ايه يعني مانا معايا ماهر اخو حسام خريج جامعه بقاله خمس سنين ومش لاقي شغل يصرف بيه علي مراته وماما علطول قالتلها طاب ما تجيبيه يشتغل هنا مع نور قالتلها ياريت وانا ببص لماما ومتضايق عاوز اقولها بتعملي ايه ويجي فين وسماح عندنا كدا وماما فضلت شغاله معاها لحد ما خلصو تنضيف وروقتها خالص وهبه قالتلي طاب يلا بقي ولا انا مليش نفس في التدليك قولتلها يلا ودخلت الاوضه تقلع وانا قولت لماما بصوت واطي يجي فين قالتلي امه معاك اهي واتعامل بقي انت شاطر قولتلها مش هترضي قالتلي مفيش واحده مترضاش يلا وكشرتلي وشها وهبه كانت واقفه بالفوطه وانا دخلت عدلتها علي الترابيزه وابتديت ادلك تدليك عادي لرجلها وسمانتها وماما جات وغمزتني في ضهري اللي هوا اتعامل وخرجت وقفلت الباب علينا وانا بقيت مش عارف ابدا معاها ازاي وخلصت سمانتها ورجلها وطلعت ادلك ضهرها اللي كان اسمراني وعريض وانا بدلك ومكسوف لحد ما قالتلي اه المنطقه دي اضغط عليها وجعاني اوي كانت ايدي علي فقرات ضهرها وانا بقيت امشي ايدي عليهم واضغط وهيا تطلع صوت علشان واجعها لحد ما قولتلها ممكن تيجي شويه كدا علي الترابيزه وشديتها علشان تقرب مني بس حصلت صدفه حلوه بز من بزازها طلع من تحتها وبقي برا الترابيزه كان منظره حلو اوي وهيا اتكسفت اوي ورجعت تاني في نص الترابيزه كان حلماته سمرا وهوا قمحي وكبير اوي وانا قولتلها لا متتكسفيش انا زي حسام بس علشان اقدر ادلكها لازم تقربي كدا وقربتها تاني وبزها بقي مسنود علي جنب الترابيزه وانا بدات ادلك بالزيت وبمسي صباعين ايدي الكبار من اول رقبتها وانزل وانا باضغط لحد ما اوصل تحت خالص وهيا تتوجع من ضغطي وانا بلمس في بزها بجسمي وانا بحرك ايدي لحد ما ديرت وشها الناحيه التانيه وقولتلها استرخي خالص وبقيت بدلك في جنبها الناحيه التانيه وانا بامسكه بايدي الاتنين وهيا مربربه خالص وانا باعصر في جسمها وهيا مبسوطه وروحت الناحيه التانيه من الترابيزه وبقيت اعمل في الجنب التاني من جسمها وبعصر فيه واقفش واحرك ابدي ناحيتتي وانا باضغط بكوعي وانا واخدها واحده واحده من شقتها وطالع فوق احد دا وصلت فوق وبقيت احرك ايدي من عندي وانا باضغط بالكفين وطالع لقدام بيهم لحد تحت باطها وارجع واطلع تاني بايدي لحد ما وصلت عند فلقه صدرها وارجع والمره التالته مشيت ايدي لحد ما لميته وميت علي صدرها ورجعت ولما لقيتها متعدلتش في نص الترابيزه عرفت انها مبسوطه بكدا وبقيت امشي ايدي واطلع بيها لحد ما مشيتها علي بزها ومسكته ورجعت بيه وهوا في ايدي وهيا قالت بصوت واطي وهيا متمتعه ااه وجعتني دي قولتها معلش استحملي وبقيت اكرر مره والتانيه وهيا سابت نفسها خالص لحد ما وانا ماسك صدرها وراجع بيه مسكت حلمتها بصباعيني وانا راجع بالراحه وبقيت ادلك فيهم واعصرهم بصوابعي بالراحه وهيا بتتنفس بشويش اوي من المتعه وكل ما اضغط مره اكتر بصباعي تقطع نفسها ثانيه وترجع تتنفس كانت بتعمل صوت ااءااه بنفسها وانا عصرته مره جامد اوي كتمت نفسها من الوجع وسبته وبقيت بدلك في ضهرها ونازل بايدي وانا بشيل الفوطه من علي طيزها بشويش وانا رايح وانا جاي لحد ما اتصدمت هبه لابسه الاندر وانا مقولتلهاش حاجه وكملت وشيلت الفوطه وبقيت اموج بايدي علي طيزها وهيا نايمه خالص من لمساتي لطيزها وبقيت اقفش في طيزها واحده واحده وبزيد وكل ما ازيد وانا باقفش وبشدهم لفوق وبعيد عن بعض فلقه من كسها تظهر وانا شغال اكتر واكتر لحد ما مسكت فخدها اللي جنبي وبقيت امشي ايدي عليه لقدام وارجع بايدي وهيا من المتعه فتحت رجلها شويه وقالتي كدا كويس قولتها يعني مش اوي بس بحاول اهوا وانا باحرك ايدي لقدام وحركتها سنه للجنب بقت لامسه قماش الاندر علي كسها المنفوخ اوي وانا طالع وراجع وكل ما المسه احرك ببطي وصباعي الصغير يمشي علي كسها بجنبه وانا طالع وانا نازل وبعدين نقلت الناحيه التانيه وبدات اعمل نفس الحركه وهيا مبسوطه وكل ما المس كسها بصباعي جسمها ينكمش وانا قولتلها استرخي خالص بقي قالتلي بغير اوي مش قادر امسك نفسي معلش قولتلها خلاص تمام بس ممكن تفتحي رجلك اكتر وهيا فتحت رجليها شويه كمان وانا روحت وقفت ورا جنب رجليها وبقيت بحرك كل ايد علي فلقه طيز وبطلع بايدي مع بعض وبرجع تاني ابدا من الاول وبطلع بيها وانا باسحب بصباعي الكبير وكل ما اسحس كسها يتفتح تحت الاندر وبقرب من بصباعني كل مره ادلك بايدي واحده واحده لحد ما بقي صباعيني الللي بينهم بس كسها وانا حركهم وانا طالع بايدي علي باب كسها من بره مره والتانيه لحد ما اتمتعت خالص ومن المتعه فتحت رجليها اكتر بقي صباعني بيمشو علي شفرات كسها وهيا ابتدت تتؤوه بصوت واطي حلو اوي ونامت علي وشها علشان متبينش ملامحها الهايجه وتكتم صوتها اللي كنت سامعه برضو وسامع نفسها وانا بحرك صوابعي الاتنين بشكل دايره علي شفرات كسها وانا باطلع باتحرك بينهم بيبنزلو تحت خيط الاندر وهيا بتحرحك وسطها لفوق معاهم من المتعه لحد ما بقي الفاصل بين صباعيني زنبورها اللي وانا بحرك صوابعي كنت بعصره في وسطهم وهيا مش بتثبت اول واحده تبقي بتفرك بجسمها كدا معايا وانا شغال بالراحه خالص وكل ما تطلع بويطها سنه صغيره انا ادفعه لفوق بايدي لحد ما بقت بترفع وسطها اكتر وانا صباع جبت خيط الاندر في جنب وبقي كسها قدامي وانا ساند الاندر بصباع والتاني شغال علي كسها بيمشي علي زنبورها لفوق ويرجع وهيها بتتلوي لحد ما وانا شغال بالايد اليمين بقيت بشد في الاندر انزله بالايد التانيه وانا بضغط بصباعي وانا بحركه جوا كسها وهيا وانا بشد في الاندر بترفع وسطها معاه لحد ما قررت مقلعهولهاش وافضل ماسكها منه وانا ببلعب بصباعي الكبير في كسها جوا وبحركه يمين وشمال جوا جسها وببعدالزنبور يمين وشمال وهيا بتتئؤوه اووي ولكن تعبت من رفعه وسطها ونزلته وهيا بتنزله كان صباعي بيدخل في كسها جوا اكتر واكتر وهيا بتنزل عليه وهيا بتتوجع وبتتمتع وبترفعه تاني وانا بطلعه وانا بحركه علي كسها بره وهيا بتنزل وسطها تاني علشان يدخل تاني وانا بقيت اشد اطلع وسطها ونزله علي صباعي وهوا يدخل ويطلع وبقت هيا تسرع اوي من كتر هيجانها لحد ما بقيت انا الي لحرك صباعي اكتر واكتر وادخله واطلعه في كسها وهيا ثبتت فوق ومن متعتها فقت رافعه طيزها لفوق وهيا سانه بركبتها وانا بقيت امشي صباعيني اللي جنب الصباع الكبير علشان كسها يحس اكتر ويتمتع اكتر وبقيت ادخلهم اطلعهم في كسها كان زب بيدخل فيها وهيا نايمه علي وشها ورافعه وسطها وبتتنفس بسرعه اوي وانا بقي مشغل صوابعي بسرعه واعمق في كسها وهيا بقت بتنهج من المتعه ههااهه ههاه ووجع مكتوم في زورها هئاااه هئااه وانا بقيت بدخل تلت صوابع وبدخلهم وبطلعهم وبحركهم جو وهيا بتتفاعل معاهم وهما بيتحركو جوا وبحركي معاهم طيزها بالراحه وانا بقيت بحركهم اسرع وبقي كسها ينقط ساسل لزق نقط صغيره وانا شغال بدخل وبطلع في صوابعي اكتر واكتر وبايدي التانيه بمشيها علي طيزها بحنيه خاالص وانا بدك بالتلت صوابع بالايد الي في كسها لحد ما وصلت بايدي خرم طيزها من تحت الاندر اللي غرقته زيت وبقيت بحرك الزيت علي خررم طيزها اللي كان هايج اوي ومفتوح اوي ودخلت فيه صباعي اللي في النص وبقيت بحركه كان الخرم واسع دخلت فيه الصباع اللي جنبه وانا بقيت بحرك صوابع ايدي في كسها وطيزها بسرعه اوي وهيا بقيت تفعص في صدرها والكحل اللي حطته ماما بقي نازل علي وشها وبتتنفس بسرعه اوي وبشرمطه اوي كانها متناكتش من سنين وناينه بوشها علي جنبها وتكل ما ادخل صباعي واطللعه تقولي اااه أااااه احح كسييي اممم وانا بقيت اسرع اوي وهيا تغمض وهيا بتطلع الصوت ومتمتعه اوي لحد ما لقيت كسها بيرمي شهوته في جوا الاندر وهيا بيموج بوسطها بالراحه لفوق وتحت والاجناب وهيا بتقطع في صوت نفسها هأاااه وانا شغال برضو هوا لسه بيكب لبنه لحد ما لقيتها بتنزل وسطها بشويش واعصابها سايبه خالص وانا بقيت شغال بصباعي اللي في النص بس في كسها وفي طيزها بالايد التانيه بالراحه خالص وبمتعه وطلعت ايدي من كسها وبقت وحطيت صباعي في طيزها عامله زي السناره وانا بدخله واطلعه بيعمل صوت وهيا بقت تندمج معاه تاني باهاتها وايدي الشمال انا شغال بتتحرك علي ضهرها فضلت كدا كتير اوي لحد ما بقت بتحرك وسطها تاني فوق وتحت تاني وقولتلها انا كدا خلصت جلسه سكتت وانا شغال برضو ببعبص طيزها وانا قولها بس انا هعملك كمان جلسه علي حسابي نامي علي ضهرك ولفت وصباعي لسه قي طيزها وانا طلعته وبفيت ابصم بصباعي الكبير في كسها للجنبين وطلعته وبقيت احرك كف ايدي علي كسها من فوق الاندر يمين وشمال وهيا مبسوطه اوي وبتضغط علي شفايفها بسنانها وانا بقيت اسرع اوي ودخله تحت الاندر وهيا بتتلوي برجلها يمين وشمال من المتعه وتقفل فخادها علي ايدي لحد ما ماما دخلت وهيا بقت مكسوفه اوي غطت وشها وماما قالتلي تعالي ثواني وطلعت وقفلت عليها الباب ماما قالتلي ايه ده كله وادخل الاقيها لابسه الاندر وانا قولتها لا نزلت مره وبنزل في التانيه وسماح قاعده جنب ماما المكياج غرقان علي وشها من اللي عمله فيها وليد وماما قالتلي خلاص خش وهيجها اكتر علشان فيه زبون جاي والبنات كلهم معاهم شغل عندها وهيا تعبانه اظبط معاها وانا هادخلهولك لما يجي وانا قولتلها ماشي ودخلت لقيت هبه من نفسها هاديجه وبتحرك ايدها علي كيها ونايمه علي بطبها وانا دخلت بقيت اضغط بايدي علي ايدها وهيا بتحركها وهيا شغاله سريعه اوي وانا سبت ايدها شغاله وبقيت ابوس في فلقات طيزها وهيا تشتغل اكتر بايدها وتدعك في كسها وهيا بتتوجع اوي وانا بالحس في طيزها وببوسها منها ولقيت الباب مفتوح وانا برضو شغال وبشيل وشي بشويش وبصيت ورايا لقيت عادل ابو زب كبير اوي داخل قالع قولتله هسسس واخدت ايده بشويش وحطيتها علي ايدها وبقي يموج معاها ويبوس في طيزها ويبوس في ايدها وهيا بتحركها ونيمها علي جنبها وبحرك زبه علي ايدها اللي هيا بتلعب بيها في كسها مرتيت براسه وهيا شالت ايديها وهوا بقي يحركه علي شفايف كسها وشاورلي اخرج وخرجت وقفلت الباب وهما بيضكو وماما بتقول لسماح يا بنت الشرموطه بيدخل ده كله في كسك قالتها دا متعتي ده بس الولد وليد برضو حلو بيمتعني اكتر مانتي عارفه ماما ردت وهيا نتلغبطه عارفه ايه قالتلها عارفه وليد بيمتع قد ايه وماما سكتت خالص وسماح قالتلها بصي بقي روقي حالك كدا بقي علشان عادل مبيشبعش بسرعه والمره اللي جوا دي مش هتستحمله ماما قالتلها واعمل ايه يعني قالتلها انتي عارفه هتعملي ايه ما صحيح انتي النهارده من البنات اللي معايا ولازم تسمعي الكلام لاقول لوليد يا شرموطه يا صاحبتي وماما سكتت خالص وانا قولتلها بس يا طنط سماح قالتلي ولا بس ولا حاجه متخافش هابقي ادخلك تتفرج مانا عرفت انك بتحب تتفرج وبالمره تشربلك شويه لبن تصدق كنت ناسيه دا وليد منسيش يبعتلك هديته تعالي تعالي وراحت رافه القميص وكسها متغرق لبن قالي قربي يا ام قرون قربي ولزقت دماغي في كسها وبقيت الحس وهيا بتقول لماما انجزي حالك علشان هيبات معاكي النهارده ودافع كتير علشانك انتي



الجزء الرابع ( كوافير ) بعنوان النظره الي الام في حضن الغير متعه



قعدت جنب سماح شويه وماما متوتره وبتبصلي لحد ما جات قعدت جنبي وقالتلي مش هتزعل صح انا لازم اسمع كلامها وبعدين انت كمان كنت مبسوط من اللي عمله فيا وليد قدامك وخلاص لازم تتعود علي كدا لانك عارف سماح قالت هاشتغل معاها خلاص وكل يوم هيبقي فيه رجاله معايا وهيا قاعده بتكلمني وانا باصص في عيونها وساكت لحد ما اخدتها في حضني وقولتلها طلامي انتي هتبقي مبسوطه انا كمان هابقي مبسوط يا ماما وسماح لقيتها بتضحك وبتقول ايه جو الصعبانيات ده مانت شوفتها مع صاحبك امبارح ومتكلمتش وكنت بتلحس في لبنه من كس اخته ولا انت عاوز وليد بس ها ناكك وليد قبل كدا ولا ايه ما هوا يا اما كدا يا اما انت ديوث وبتحب تتفرج علي امك في حضن حد تاني انت مين فيهم وانا سكت وهيا قامت ضرباني بالقلم علي وشي جاوب وماما بصتلها وسكتت وانا قولتلها معملش فيا حاجه قالتلي وسبته ليه قولتلها الصراحه كنت عاوزها تتمتع كنت شايفها هايجه وهوا اول ما دخل البيت قولت لنفسي يصبرها ويمتعها واشوفها مبسوطه وكانت مبسوطه بزبه في كسها وانا كمان الصراحه كنت مبسوط وانا بشوفها قالتلي يبقي كلامي صح وانا هحققلك امنيتك كل يوم بدل المره مرتين وتلاته كل يوم مع رجاله شكل واللي تعجبه هيجي تاني وهيا انا متاكده هتحاول تبسط اي حد يدخلها علشان انا عارفاها بتحب تتناك زي عنيها انت مخدتش بالك من كسها وخرم طيزها ولا ايه وماما بتقاطعها قالتلها هشش انتي من النهارده شغاله عندي يعني اخلص كلامي وبعدين تتكلمي ولا ايه مش ده اتفاقنا اني اخلي نور يوافق وانتي هتسمعي كلامي مش ده اللي قولتيهولي انطقي قالتلها اه قولت وهيا موطيه راسها وانا قولتلها ولا يهمك يا ماما انا موافق علي اي حاجه تعمليها وسماح قالتلها يلا تعالي بوسي في كسي انتي وابنك لحد ما المجرم ده يخلص انا حاسه انه موتها جوا وفتحت رجليها ونزلت دماغنا علي كسها وماما بدات وبقت بتبوس في فلقه كسها وهي تقولها لسه زي مانتي يا منال احح لسه شفايفك زي ما هي بتمتع كسي وانا بقيت بلحس في زنبورها ولساني بيجي علي شفايف ماما اللي هاجت اوي وهيا بتبوس كس سماح وبقت تلحس معايا ولساني يجي علي لسانها وسماح ماسكه دماغنا ومتمتعه اوي وفخادها بتترعش من ماما اللي علمتني طريقه جديده للمتعه كانت بتمص زنبور سماح كانه زب بشفايفها وانا بقيت اقلدها لحد ما سماح من المتعه حركت دماغنا في وش بعض وبين شفايفي وشفايف ماما زنبور سماح وبقيت كل ما تجيلي الفرصه ابوس شفايف ماما اللي هيا كمان كانت بتبوس في شفايفي بهيجان البوسه ورا البوسه مبتاخدش ثانيه وببتسيب شفايفي وثانيه ترجعلها وسماح متمتعه اوي وماما من كتر متعتها بقت تنزل من بقها مايه وانا بلحس شفايفها ولسانها وبمصه لحد ما ماما هاجت خالص وقالت لسماح هوا ايه كل ده وهيا قالتلها غيب اوي ما هوا مشكلته في كدا عاوز ينزل طول الوقت مبيوقفش وماما قالتلها مانا كسي اولي بده كله وقامت وفتحت الباب وهبه ام حسام صاحبي نايمه علي بطنها علي الارض بتصوت وبتقول ارحمناااي ااااااه الحقوني هيموتني الحقوني اااه وهوا زبه زي السيف بيرشق في كسها ولونه قمحي وطويل وطخين اوي والارض مليانه لبن وكسها غرقان وماما قلعت ملط وهيا واقفه وراه وراحت بتشده من ضهره وبتقوله خلاص هتموتها خلاص يا عادل وهوا مش راضي يحلها متبت فيها مش عارفه تفلفص من ايده وبيقولها مش قولتلي في البدايه يا شرموطه عاوزه دكر مش كنت بحسس عليكي وخايف عليكي قولتيلي دخله وماما بتتحايل عليه وهبه بتقوله انت مجرم انا شرموطه انا اسفه خلاص ابوس ايدك وماما باسته من ضهره وبقت تمشي شفايفها عليها وهوا بيهدي بس برضو زبه في كسها وماما نامت فوقه وصدرها لازق فيه وحاضناه من ضهره وبتبوس في رقبته وبتقوله خلاص يا حبيبي خلاص علشان خاطري انا وانا وسماح قاعدين بنتفرج وهيا بتقولي شوفت امك يا نور معلمه انا متاكده ان هيا اللي هتمتعه ومحدش يقدر يمتع الوحش ده غيرها وماما هدته خالص وهوا قالها هسيبك بس لو مجيتيش بكرا هنا مع سماح للرجاله تنيكك اعتبري اولادك عرفو واعبري مرات ابنك حامل مني وطلع بتاعه وقعد علي ركبته وهياا زي العبيطه طالعه من تحت ايده بتناهج وبتعيط وكسها الغرقان لبن بيسقط علي فخادها وقعدت علي السرير وماما بتبوس في كتفه وهيا لازقه في ضهره وسماح بتقرب منها وبتقولها انتي كويسه وهيا بتنهج وبتقول نزل فيا تلت مرات كل مره بيزيد اكتر كل مره بيهيج اكتر ناك طيزي وكسي انا مش قادره خلاص وماما بتهمس في ودنه تلت مرات يا دكري احيه وبتمص حلمه ودنه وهيا بتقوله امال اماني حبيبتك بقي هتنزل فيها كام مره وايدها بتلف علي وسطه وبتمسك زبه وهوا بيقولها وحشتيني انا نفسي فيكي من زمان اوي وبيلف وشه يبوسها من شفايفها وهيا ماسكه في زبه زي ما هيا وبتقوله انا اهو يا حبيبي بين ايديك وبتبوس في شفايفه مره روا التانيه وهيا بتلف جسمها قدمه وهوا بيقولها كنت بحلم بيكي ومش عارف اوصلك وبيبوس في رقبتها وهوا بياخدها علي حجره وزبه تحت ضرها وهيا حاضناه وانا مركز اوي وهوا بيعمل كدا في ماما وهيا بقت نازله تبوس في جسمه لحد ما وصلت لبتاته ومن غير ما تلمسه بقت تلحسه من تحت لفوق وتلحس اللبن اللي عليه وتلحس اللبن اللي علي فخاده وتمص بيوضه وهوا بقي هادي خالص وبيبصلي وبيقولي شكرا انك وافقت اني انيك مامتك كان رفضها الوحيد كل مره علشانك لو كانت تعرف انك هتبقي مبسوط كدا كانت نامت في حضني من زمان اوي وقالي الحس اللي في كس هبه علشان حسام صاحبك وعلشان متتاخري وانا قولته حاضر قالي وفيه حاجه مفيش حد في الاوضه اللي انا بدخلها ببفضل بهدومه اقلع كل هدومك ومتخافش انا في ايدي حبيبتي مش هبص لغيرها وماما قاعده بتمص في زبه اوي كانها محرمه وانا علشان اشوف نزلت هبه تحت جنبهم وبقيت الحس في كسها كان طعمه حلو اوي وهوا ضاغط علي دماغي بيوجها علي اللبن وهوا قاهد وماما بتمصله وبيقولي لبني غالي مش عاوزك تسيب نقطه علشان مزعلش زانا خلصت كل اللي في كسها وهوا قالي تعالي انت وسماح وشاور بصباع رجله علي الارض قال فيه شويه هناك خلصوهم وسماح سمعت كلامه علطول باينلها بتخاف منه وخلصنا وانا قعدت وبتفرج علي ماما اللي خبره اوي في المص وبتفرجني علي اي لمسه بتعملها في زبه وهيا بتبصلي ومبسوطه وسماح راحت الاوضه التانيه وهبه قالت هروح للعيال بقي تلاقيهم قلقانين عليا ولما قامت وبتلم هدومها سماح دخلت وفي ايدها حزام وقالتلها رايحه فين وانا مين ينيكني ولبستهولها وقالتلها اقعدي وقعدت عليها وبقت تطلع وتنززل علي الزب وهيا بتبوس في شفايف هبه وماما قالتله اؤمرني يا حبيبي اكمل ولا خلاص قالها شفايفك ممتعه بس لازم كسك بقي دا انا مشتاق ليه وهيا قالته كسي ملكك يا دكري ووطت في وشه وهوا باس كس ماما اللي كان مفتوح علي الاخر وقعدها علي زبه بشويش وهيا بتتوجع وجع متعه لحد ما دخل كله فيها وهوا بيقول لسه زبي علي مقاس كسك قالتله لسه كسي محدش يقدر يكفيه غيرك وقعدت عليه خالص ممنتش متخيل ان ماما كسها واسع للدرجه دي اللي يتحمل كل الزب ده وهيا بتطلع بشويش وبتنزل بشويش هوا اللي باين علي وشه الوجع من كتر المتعه وسماح بتتنطط علي الزب الصناعي وهيا بتقعدني بينهم هما وماما وبقت بتبوس في شفايفي وهيا بتحرك ايدها علي جسمي وبتقولي زبك صغير اوي وبتفعصه في ايدها بس انا بعدت عن بقها وكملت بص علي ماما وعادل اللي متمتع وهيا طالعه نازله علي زبه وزبه منظره حلو اوي وهوا في كس ماما اللي حركتني قدامها علشان اشوف احسن وانا المنظر قدامي حلو اوي وليد قاعد فارد رجليه وفاتحها وماما قاعده مديااله ضهرها وبتطلع وبتنزل عاي زبه وهما باصينلي هما الاتنين لحد ما سماح صوتت وهيا بتنزل لبنها وانا برضو مركز مع زب عادل وقامو روحو وفضلنا احنا التلاته وماما قالتلي وهيا بتبوس عادل من بقه المس زبه وهوا في كسه عادي متتكسفش انا وانت وحبيبي هتتكسف من مين وانا مدين ايدي ولمست بيوضه دعكتهم وهوا قالي نفس الملمس يا حبيبي كان ايد امك هيا اللي لمست زبي وانا ماسك فيهم وببوس في صدر ماما الي ابتدت تتنطط اكتر وتطلع صوت وجع وتضغط علي دماغي اكتر الحس بزها وانا من المتعه بقيت اعض في حلماتها وهيا تهيج اكتر وهوا بقي ينطرها اكتر وهيا تتوجع اوي اااه اااه ااه يا عادل زبك وحشني اوي زبك احلا زب في الدنيا من زمان يا عادل اااه من زمان ممتعتنيش ااه وهوا يهيج اكتر وهوا بيقولها اهو خلاص مبقالكيش حجه نور خلاص وافق اهو وانا برجع في بزظازها اللي بتتهز من النيك وانا بقوله متع ماما عاوزها تتمتع اوي وهوا بيزيد وهيا بتصرخ من الوجع وبتقوله ااه بيوجع اوي اااه بيوجع بس بيمتع اوي ااه وهوا بقي ضاممني بايده علي صدرها اوي بقي حاضني جواها واتا لازق بجسمي في ماما اللي كان جسمها سخن اوي وبصرخ اوي وهوا قلبها علي جنبها واانا معاهم وبقي بدخل ويطلع وهيا مغمضه وبتصرخ وجسمها كله بيتهز وحاضنني فيهم اوي كان واجعني من مسكته لضهري وبيحرك ايده علي خدودي وهوا بيسحبني لتحت وهيا فتحت رجليها وزبه جوا كسها انا شايفه وقفلت رجليها علي دماغي وهوا بينيك اوي زبه قدام عيني بيدخل يطلع من كس ماما اللي انا بقيت ببوس فيه وهيا بتضعك بفخادها علي دماغي وبلحس في كسها واللي باقي من زبه برا وهوا هايج اوي عليها ولازق فيها وبقي يدخل اوي بسرعه اوي ويطلع وماما تصرخ بيوصل بيوضه لكسها وبيوضه بتخبط في وشي وهيا تصرخ اوي اوي ااااه اااه يا عادل لااا كسي اااه بالرحه ااه زبك مجرم اوي وانا خليت دماغي بينهم وبين بعض علشان قلل شويه من زبه جوا جسها وهيا هدت شويه لحد ما طلعته خالص من كسها وهيا بتحسس عليه وبتقوله هتعورني يا عادل وهوا نام علي ضهره بقت دماغي علي فخاده جنب زبه قالي خليك زي مانت زبه كان جنب وشي وماما لما هدت جات تاني باست زبه وباست وشي وهيا بتضحك وبتقولي امك بطل بس هوا اللي عنيف اوي بس بحبه وهزرت معايا وضربتني بزبه علي وشي وانا ضحكتلها وهيقدام عيني وانا نايم علي فخده وزبه جنب وشي مسكته وابتدت تمص فيه تاني واول ما تطلعه قالتلي زبه طعمه جميل اوي وهوا قالها علشان فيه طعم كسك يا قلبي وهيا تبصلي وتضحك ابتسامتها عمري ما شوفتها علي وسها كدا وهيا وهيا بتهزر ومطلعااليى لسانها زي العيله الصغيره وحطط زبه علي وشي عند عيوني وقالتلي علشان متشوفش زبه كان سخن اوي اللي هيا شالته وحطته في بقها مصه واحده وحطته علي مناخيري وباسته وهوا عليها وبدات تلحس فيه وزب عادل علي مناخير وهيا بتقولي شايف كدا الزب الحلو ده ولساني بيمشي عليه وهيا بتلحس بقي زبه قدام مناخيرى هيا قالتلي علشان تشمه وبقت توصل تحطها في بقها وتسيبه يقع علي شفايفي لحد ما اخدته في بقها ورمته كانت شفايفي مفتوحه حبه طلعته تاني في بقها ولقيتها بتقول اممه امممه فتحت بقي بقولها ايه سابت زبه في بقي وقالتلي دوق وبقت تمشي لسانها علي طول زبه اللي انا استطعمته اول زب ادوقه في حياتي مالح شويه بس طعمه احلا من الكس بكتير وبقيت اقفل شفايفي عليه وهيا بتقولي بتمص يا نور وهيا بتضكك لحد ما قالتلي لازم اخليك تجرب كل حاجه علشان انت سيبتني اتمتع وحطت راس ربه في بقي وانا بقت مستطعمه في بقي لحد ما هيا اخدته بايدها وقالتلي بتاعي وحضنته بوشها علي عنيونها وانا قمت قعدت واخدته منها وحطيته في بقي تاني وهيا ضحكت وبقت تشده من نصه ببقها وهوا مسك دماغنا احنا الاتنين وفي يحركهم علي زبه وانا بقيت بحس فيه اوي قصاد ماما قولتلها يلا عاوز ادخله في كسك بايدي وهيا قالتلي طاب بيه بقي وانا حطبته في بقي بليته وهيا فنحت علي ركبتها وعادل قام ونيمني علي ضهري تحتها وانا مسكن زبه حركته علي باب كسها رايح جاي مره وبعدي دخلته في كسها وهوا بقي زي الطور طالع علي ضهرها وبيرشك في كسها واوي اوي ويطلع ويدخل لحد ما فضلو وقت طويل وانا نايم بتفرج تحتها لحد ما تعبت ونامت علي بطنها وبقي كسها في وشي وهوا بيدك فيها وببنيك بعنف اوي لحد ما لقيته مهدي وبيرشق فيه لاخره واحده واحده ولقيت وشي بينزل عليه نقط والنقط ابتدت تزيد ووقت تددخيل وسابه جوا وماما بتقول اححح اححح وهيا بتهز في وسطها لفوق وتحت علشان زبه يتحرك جوا وهيا بتمل كدا لقيت بحر لبن واقع من كسها وهيا بتنهج وبطنها قداني بتتحرك بسرعه وهوا بيزق بزبه جوا اكتر وهيا تنزل اكتر لحد ما نام عليها وهيا ريحت خالص وبقيت انا تحتها مش عارف اتنفش وحركت نفسي لحد ما بقت في حضنها وهيا كان ضاهر عليها التعب اوي وبقي وشها غرقان لبن من وشي وهيا مبسوطه اوي وبتضحكلي ولقيتها بتقولي اتعدل علشان انا وهوا تقال اوي وعدلتني علي بطني وحضنتني من ضهري اوي وهيا بتبوس في رقبتي وبتقولي نام يا حبيبي وكسها عند طيزي وانا اتمتعت اوي اليوم ده ومبسوط وبقولها مبسوطه قالتي اوي قولتلهها وانا كمان متمتع اوي وكسها بينقط لبن علي طيزي وانا قولتلها يححح فضلت تضحك وهيا بتتهز فوق طيزي وبقولي هغرقها وانا اقولها احح كفايه بقو ساقعين اوي وبضحك وبغمض عيني لحد ما لقيت عادل بيتهز فوقنا تاني وهيا ضحكت وقالتلي مش هيبطل النهارد وبتتوجع في ودني ااه اححح زبه حلو اوي يا نور وسخن اوي في كسي لحد ما وهوا بيدخل ويطلع فلت ولمس طيزي قالتي شوفت سخن ازاي وبقي بحكه بين فخادها يوصلني وانا متمع اكتر من اي حاجه قبل كدا لدرجه اني كنت برفع وسطي يلمسني اكتر وهيا بتقولي حلو اقولها اوي وهيا بقت بتحك كسها في ضهري وزبهوبقي بيدخل ويطلع بين فخادي وهوا بيقولها حلو اوي لحد ما لزق فيا وسابه بين فخادي وقالي ضمفخادك عليه يا حببي وانا ضم يتها وانا بقول احح من سخونيته وماما طلعت من بينا ونامت بقي كسها في بقي وانا بقيت اعمل زي ما كانت بتعمل لسماح وباكل في زنبورها وبمصفيه وهوا بيتحرك فوقي حركات بسيطه خلت زبي يقف وهوا لامس بيوضي بزبه لحد ما بيتحرك اسرع واسرع لحد ما غرق طيزي لبن وكب اكترهم علي خرم طيزي وماما جات جري بقت بتلح في خرم طيزي وهوا نايم علي ضهره جنبي بيبص في وشي وانا وشي في الاررض من المتعه وهيا بتلح خرمي لحد ما ماما بقت بتدخل صباعها الصغير في طيزي وانا بقول اااه ااهواحح طيزي يا ماما وهيا شغاله وبتدخله وتطله وهيا ماسكه زبي وبتقولي وقف علطول احيه انت خول اوي يا واد احح ونامت فوقي وهيا مدخله عقله من صباعها االي جنب الصباع الكبير وبتحك في ضهريى ببزازها وهيا بتقولي مبسوط وماما بتنيكك وانا قولتها اوي يا ماما وعادل قعد بزبه قدامي وانا بمص ومتمتع وماما بتبعبصني ااحح وانا باكل في زبه لحد ما جسمي اترعش اوي وزبي نقط نقط وخرم طيزي بقي بينبض في صباع ماما ولقيتها مطلعاه وبتبوس في ضهري وطيزي وانا نايم علي زب عادل اللي قالها يلا بينا علي السرير بقي وكلع واخدها في حضنه وناامو علي جنبهم وزبه جوا طيزها وقتلته سيبه كدا بقي للصبح يا حبيبي وانا قومت ونمت في حضنهم واحنا حادضنين ماما قصاد بعض انا وعادل ومسحت زبي في بطبها ونمت وهما بيتهزو في حضني وانا متمتع ومبسوط ومستني علشان اشوف ماما في حضن حد تاني كل يوم
 

الميلفاوية الذين يشاهدون هذا الموضوع

مواضيع متشابهه

أعلى أسفل