ج
جدو سامى 🕊️ 𓁈
زائر
الحب قبل الجنس
المقدمه
ماشي هنبدء بمقدمه طويله شويه
القصه دي هتبقي قصه مختلفه شويه عن الي موجود في المنتدي هنا او شبه قليل جدا منهم
يعني ديما القصص الي في المنتدي بيركزو مع الجنس وكده بس انا هركز مع القصه والحداث اكتر شويه.... انا مش عارف اصنفها هي ايه ممكن تبقي قصه ( رومانسيه، خيال علمي هحط خيال اه، فيه بقي اسطوريه) من الاخر كده هتحبها
المهم قصتي دي هتبقي فيها جنس اه اطمن وهتبقي طويله اطمن اكتر بس هنا هتبقي فيها معني الحب الحقيقي الي ابطاله مش بيدورو علي الجنس في المقام الاول بس الجنس بيجي مع الحب
المهم انا مش هقدر اكفي كل انواع الجنس في القصه دي في الاول بس هحاول يعني استحملوني شويه
طب نقول الابطال بقي
احمد ياسر: ده بطل القصه.... طوله 187 سنتي وجمسه عادي بما انه بطل يعني زبه بقي هيبقي 100 سنتي وبينزل لبن طائر الرخ بطل القصه بقي كله بالوسطه لا هيبقي عادي زبه طوله 19 سنتي .. في اولي طب... عايش لوحده ابوه مات وهو في اعدادي وامه اتجوزت علطول بعد ما مات وعايشه دلوقتي مع جوزها وعنده اخت اكبر ب5 سنين ودي مسافره ومتجوزه برا مصروكده وهو عايش في بيت ابوه القديم ومدخلش في علاقات قبل كده ومنتجذب شويه لصاحبته سلمي ومش عارف ده حب ولا ايه بس هو متاكد انها مش بتبادله نفس الشعور
سلمي: دي بقي صاحبته سلمي بيضه وشفايفها بمبي كده وطولها 175 سنتي وشعرها اسود وناعم وحاجه اروبي كده سلمي صاحبه احمد من ثانوي كانت معاه في المدرسه وهم صحاب بيبقو شله كده احمد وسلمي واسلام بس البت دي بتحب احمد اوي من تالته ثانوي كده والغريب انها معاه في طب حبكه دراميه حبكه دراميه يعني مش هزار
اسلام: اسلام صاحب احمد من اعدادي معاه في اي هلس وكان معاه في الثانوي برضو وصاحب سلمي زي ما قولنا فوق ومعاه في طب برضو وبيحب بت كده ومش قايل لحد سيكريت كراش يعني
الهام: ام سلمي ودي بقي شبه بنتها بس علي اتخن شويه ودي ارمله وعايشه مع بنتها سلمي بس في البيت وعايشه علي معاش جوزها ومعاهم فلوس كتير شايلنها في البنك وبتحب احمد زي ابنها والهزار ببنهم رخم. شويه واحمد شايفها زي امه علشان مكنش لاقي في امه الي لاقاه فيها تعتبير مربياه بس من ثانوي علي كبير شويه.......
ساميه: ام احمد..... مش هوصف جسمها علشان دورها في القصه مش كبير اصلا بس هي مش مهتمه بيبتها ومش بتعرف اصلا بس بتحب ولادها وبعد ما جوزها مات اتجوزت علطول وابنها رفض يعيش معاها وعاش لوحده في بيت ابوه وهي بتشقر عليه كده كل شويه
طولت في المقدمه شويه ومش عارف اعمل ايه لازم اقول الهري ده كله
الجزء الاول بقي
اول يوم جامعههههههههه
صحيت من النوم علي المنبه ابن المتناكه الي صوته بيوجع المخ عايز اشتري منبه عدل حد هنا يشحتني واحد
ودخلت الحمام واتشطفت ولبست اللبس الجديد بقي جامعه بقي وكده :g030: المهم وبعد ما اتشيكت علي الاخر ولبست ونزلت من غير ما افطر طبعا حد عايش لوحده بيعمل فطار!!
_ عايز انثي ست بيت تعملي فطار وعشي بس
المهم نزلت وبتاع وعديت علي عم سعيد البواب وسلمت عليه وطبعا دعالي ومسك فيا للفطار بس انا فعلا كنت متاخر
وعديت بالعربيه بتاعتي علي اسلام صاحبي وفضلت طبعا ملطوع تحت بيت امه نص ساعه واتصلت عليه وكل شويه نازل نازل نازل لحد ما لقيته خارجلي من البلوكونه
انا : بتعمل عندك ايه يا حيوان
اسلام: ايه باكل بليله.
انا :من غيري يا واطي!!
اسلام: يا عم اطلع امي عامله حله هنا
انا : طياره
وطلعت عندهم واول ما فتحت الباب لقيت امه نايمه
اسلام: امي نايمه لو صحيت لو عملت صوت هتنكني انا وانت
انا: امك الملفايه الجامده دي الي كسها احمر دي
اسلام: يا ابن الشرموطه مفيش املف من امك
انا: املف!!!!!.. املف ده الي معندوش شعر
اسلام: شعر سبتمبر!!!
انا: سبت مبر ومسكت مبر هاها ها ها ها ها
اسلام: مسكت زبي يا كس امك يلا ننزل
انا: يلا يسطا
ونزلنا وركبنا العربيه وعدينا علي سلمي
انا: اخويا السندال عفريت الاندال
سلمي: اخويا الرشاش الي مببفضاش
انا: احلي مسي علي فخادك الجامده دي
سلمي: ايه ياض ما تتلم كد ****! ده غلب ايه ده يا ولاد
اسلام: طب يلا نمشي بقي مش طالبه خرا علي الصبح
انا: يلا يسطا
سلمي فتحت الباب الي قدام ومسكت اسلام ورمته علي الارض وقعدت هي قدام ( اه نسيت انا وسلمي بنلعب تايكوندو انما اسلام بيلعب طيز)
اسلام: مش ايسلوب ده يعني مش ايسلوب زي ( بنفس صوت محمود بكر
انا يلا ياعم نمشي مش طالباك
وركب ورا اسلام ونزلنا الجامعه ودخلنا وقعدنا علي الكافيتريا والساعه كانت 9 واول ماحاضره لينا 12 وكسم الدنيا
المهم في وسط الحوار السخيف بين سلمي واسلام ببص علي الناس لقيت بنت شكلها فاجر كده كسم الدنيا شعرها قصير كده فوق الكتف ولونه اصفر وعنيها خضرا وعندها نمش خفيف كده وجسمها لونه ابيض وبزازها متوسطه وطيزها اسطوريه لا تتكرر الا كل 1000 عام. وحاجه شغل فنادق كده
انا: بصو الي جايه علينا دي يدين امي عليها
اسلام: يديني حلوه اوي هو فيه كده يسطا
سلمي: اه فعلا وشها بشوش
انا: بشوش!.... بشوش دي تقوليها لصاحبتك لما يتقدملها عريس شكله وحشوانتي مش عايزه تقوليلها انه وحش
سلمي: طب انت هيتقدملك عريس امتي علشان عايزه اقولها!!!
اسلام.: سلمي تمررررررر
انا اتكسفت كسفه بنت متناكه يعني فا مسكت سلمي من شعرها وكنت هخلعه وهي بتضخك واسلام مسح بلاط الجامعه من الضحك
المهم بعد ما هدينا اتراهن اسلام معايا انه لو كلمها هديله 200 جنيه وسلمي زودت عليهم 100
اسلام: تمام يسطاهروح اكلمها هتشوفو
وراح نحيتها كده وكانت مديالو ضهرها وطيزها بنت متناكه كده تخليك تنسي نفسك اصلا
المهم
اسلام: بقولك ايه يا اخت
رغد: ايه حضرتك عايز حاجه
اسلام: اه في حجاره قلم هنا
رغد: ضحكت كانها عمرها ما ضحكت
رغد: لا في ظرافه وضحك وقله ادب انا هربيك بقي
اسلام: اهدي كده هدي ياشيخه
رغد: هديت انت عايز ايه
اسلام: نتعرف
رغد: اه انت من بتوع نتعرف
اسلام: لا انا من نتعرف نفسها
رغد ضحكت تاني
طب تعال نتعرف بقي في سيكشن 12
اسلام اه انا هبقي هناك
ورجع اسلام علينا ومبسوط كانه ايه صعدنا كاس العالم الولا
انا: عملت ايه خدت رقمها
اسلام: لا لسه في سكشن بتاعنا الساعه 12 ده هات الفلوس
سلمي: مفيش مليم غير. اماتعرفها الاول وتتعرف عليها
اسلام: ماشي هتنبهرو بيا
وروحنا السيكشن ودخلنا وهزرنا لحد ما المعيده دخلت علينا واسلام تحسه اتكرب كهربه عمره ما اتكرهبها قبل كده يديني علي وشه لما اكتشف ان رغد هي المعيده بتاعتنا
رغد دخلت وكسم الثقه وراحت علي بنش ناحيه اسلام وقالت له لو انت شاطر في الماده بتاعتي زي ما شاطر في قله الادب كده مش هتنجح
انا وسلمي متنا ضحك كسم الدنيا يديني
المهم بعد ما اليوم خلص وهري كتير اوي حصل روحنا التمرين انا وسلمي بعد الجامعه علي 5 كده وبعد ما خلصنا التمرين سلمي دخلت استحمي وانا دخلت برضو وباب حمام سلمي مكنش مقفول كويس وانا خدت بالي من كده فا طنشت الموضوع علشان انا بحس اني بحبها حب بريئ كده حب كامل من. غير جنس
ودخلت استحميت وخرجت اناوهي ورحنا نتغدي
سلمي: بقولة ايه ناكل فين في كنتاكي!؟
انا: لا يا شيخه مش رايح تاني ناسيه اخر مره الست الي كانت قصادي بصتلي ازي
سلمي طبعا لازم تبصلك كده حد يحط السلطه بتاعتهم دي معرفش اسمها ايه ( الكاتب: فعلا مش فاكر اسمعا) في الكايزر يديني
انا: انتي مالك انتي..... تعال نروح صبحي
سلمي: اشطا معاك
صبحي كابر ده احسن محل مشويات في مصر كلها
المهم بهد ما كلنا وحسبت انا واتبقي معايا 100 جنيه
سلمي معايا اكتر منك ياجعان انت يا فقير
انا: ايه يا بت انتي.... انتي نسيتي ولا ايه ده انتي لحم وراكك الجامده دي من خيري
سلمي: وراكي الجامده!!! تسلم ومشيت لوحدها مركبتش العربيه
انا: يا هبله يا بنت الاهبل هتورحي من روض الفرج لوحدك تعال اركبي
سلمي: ايوه كده اعرف قيمتي
انا: طب يلا تعالي وروحت سلمي وكنت هموت وانام وفعلا دخلت نمت وصحيت الساعه 6 الصبح جسمي وجعني جدا وكان ورايا محاضره 9 اتصلت باسلام قولت له مش رايح واتصل بسلمي امها ردت عليا
الهام: ايوه يا بودي عامل ايه
انا: ايه يا هلومه ازيك
الهام: يواد انت مش هتتربي بقي وتعقل وتكبر كده ده
انا: انت عارفه اني مبحبش بودي وانا عارف انك مبتحبيش هلومه خلاص نعقل احنا الاتنين
الهام يواد انت بتتكلم معايا انا كده انت مش عارف فرق السن الي بينا
انا: ايوه فعلا انتي كبيره اوي يا الهام قولتي كام 77
الهام: 77 لا وحياتك 125
رغم انك كبيره كده بس لسه حلوه يا الهام
الهام: بجد يا ولا
انا: اه و**** اخلصي بقي هاتي بنتك متحرقيش معايا كتير
الهام: كتك القرف عيل متبرتبش
انا: ايه يا زماله عامله ايه كنتي نايمه؟
سلمي: اه لسه صاحيه حالا
انا: طب انامش رايح النهارده بقي
سلمي: طب تمام تيجي نخرج
انا: تمام بس هنخرج انا وانتي بس
سلمي: ليه كده
انا: علشان استفرد بيك يا وتك انت يا ملبن
سلمي :ولا اعقل كده وقول عقلت
انا: عقلت يا رياسه
سلمي: تعال نروح سينما
انا: اشطا علي 4 كده
سلمي: تمام غور بقي
وقفلت في وشي البت دي
الحوار في بيت سلمي
الهام: قفل
سلمي: اه لسه قافل
الهام: مع انه سافل بس بحبه و**** الواد ده
سلمي: وانا كمان بحبه اوي
الهام: حس انك بتحبيه
سلمي: زي البقف عمال يقولي بس فخادك ومعرفش ايه كده
الهام: سافل بجد يعني
بيتي
بعد ما قفلت مع سلمي فتحت سكس لسوفيا دي
بنت المتناكه فاجره اوي
وكانت لابسه فستان احمر فوق الركبه كده ومبين كل بزازها وعماله تدعك فيهم بنت الشرموطه وتنرل ايدها وترفع الفستان وتبين الاندر الاحمر الفشيخ الفتله وتزقه وتلعب في كسها وراح داخل عليها الواد ابو زبر اسود وراح منيمهاعلي ضهرها ومسك شفايفها وبين شفايفه وقعد ياكل فيها وبعدين نزل علي بزازها وهراهم مص ولحس ومسك اول بز ولحس الحلمه. وقعد يعمل يعليهم دواير بلسانه ويعض غيها ويدعة بايده التانيه كسها ويدخل صباعه في كسها ووهي تصوت وفااااك ياس فاااااااك مي وبعدين قام مقعدها ونزل علي كسها وهو نازل بلسانه من بزازها لحس صورتها وبعدين لحس فوق كسها ومسك زنبورها قعد يلحس فيه براحه ويعض عليه خفيف وبعدين مسك شفايف كسها ولحس فيهم كل واحده لوحدها وصباعه دخل خارج في كسها وايده التانيه حاطط صوابعه في طيزها وهي بنت متناكه بتصوت وفاااااك ياااااس فاك وبعدين هو طلع بتاعه علي كسها وقعد يفرش كسها وصباعه وبيدخل ويخرج في طيزها وهي بتصوت وتتموحن اللبوه علي الاخر وبعدين نيمهاا علي جمبها ورفع رجلها ودخل بتاعه وقعد يرزع جامد وبعدين قام وخلاها تعمل وضع الكلبه وقعد ينيك فيها برمانسيه وايه ومش هحكي اكترمن كده علشان اناجبت لبني هنا
ونمت وظبط المنبه المعرص علي 2 علشان اصحي لمعادي مع سلمي
في المقدمه فوق انا قولت ان القصه دي مختلفه اه انا هعمل هنا حاجه جديده
ممكن كل واحد يسال سؤال ويقولي عاوز ارد عليه زي مين في القصه من الشخصيات الي ظهرت لحد دلوقتي ( احمد ، اسلام، سلمي، الهام، ساميه)
والقصه احداثها هتتغير ومش هتبقي كده ديما الحزء الجاي هحاول اخليها تتطور احسن
# تحياتي
فاصل فصير من احداث القصه
من الواضح ان القصه مش باينه لحد دلوقتي فا هحاول اني اكشف شويه من ملامحها زي ما وصف الكتب بيعمل ( لاني مدمن قراءه)
_ هي تحاول الوصول وهو لايعلم طريق الوصول...... فعندما وصل تصور انها تعدت ما وصل اليه بملاين السنين وتصور انه قد وصل متاخراا كثيرا......... ولكن في الحقيقه انها كانت مختبئه في نفس مكانه وكان لا يراها من خيبه الامل وكانت هي لا تراه من كبريائه ولكن المعجزات حدث بالفعل حتي يصفحلها عن حبه في احداث دراميه بشده ولكن لاتسري الرايح بما تشتهي السفن تتوالي المصائب ويسود الحزن ويظن ان مشاعره قد ماتت ولكن لا لم تمت الحب يحيها من جديد في وينسال الجميع هل ستحل النهايه السعيده اخيرا.......؟! هذا ما سنعيشه في احداث خياليه واسطوريه رائعه اهلا بكم......
الكلام الي اتقال فوق ده لازم يتقال علشان تتضح ملامح القصه اكتر نبدء بقي يلا (؛
الجزء التاني
وصحيت علي منبهي السخيف كالعاده بس معرفش كنت مرهق ليه لما صحيت غالبا علشانا لتمرينه الي فاتت كانت حاميه شويه
المهم استحميت ولبست
وقبل ما انزل اتصلت علي اسلام علشان ينزل معانا
انا: الو ايوه يا رجوله ازيك
اسلام: ايه يا ابوالصحاب عامل ايه
انا: كويس يسطا انا رايح اناوسلمي السينما تيجي
اسلام: جاي وش يسطا
انا: تمام هجيبها واعدي عليك
ونزلت علي العربيه وروحت عليبيت سلمي واخدتها وكانت جميله جدا جدا ولا يوم فرحها ايه ده صحيح
انا: ايه الحلاوه دي اقسم ب****
سلمي اتكسفت وخدودها احمرت شويه واتوترت بس مكنتش عايزه تيبين كده: ايه ياض في ايه ما تتلم كده
انا: طب اركبي قطر ياكلك وانتي ملبن كده
سلمي ركبت جمبي ومشينا ناحيه بيت اسلام
سلمي: بس ده مش طريق السينما
انا: اه مهو اسلام جاي
سلمي: مش هنخرج انا وانت بس!!!
انا: لا ده اتصلت عليه ووافق
سلمي اتضايقت كده في نفسها ومحبتش تبين انها متضايقه: كويس انه جه
وعدينا علي بيت اسلام وحجزنا 3 تذاكر بلكون واشترينا فشار وروقنا علي نفسنا
واحنا في نص الفيلم سلمي مكنتش مركزه غير معايا سابت نفسها من الفيلم خالص ومركزه مع تفاصيل وشي وكل ملامحي وعنيها علي ايدي الي علي مسند الايد وتقرر فاجئه انها تحط ايدها علي ايدي مره واحده وتعمل مش واخده بالها خالص وتشيلها تتاسف
انا: ولا يهمك... وكلت فشار وكملت الفيلم
سلمي
واول ما دخلنا السينما وانا سرحانه فيه في اسلوبه في حبه ومعاملته لكل الناس زي بعض مهما كان فقير او لا..... ابتسامته
كان ليها شكل تاني اول ما دخلت السينما سرحت في شكل وشه شعره الاسود الطويل شفايفه الحمرا نسيبا ودقنه الكامله الناعمه عايزاني المسها كده نفسي المس وشه وامشي ايدي علي وشه واقف في نص السينما واقول باعلي صوت انا بحبك يا ااحمددددد بس خايف واكتر حاجه مخوفاني هي كبريائه عنده كبريائ مستفز لمرحله البرود مش حاسس بيا وانا عايمه في بحرك واتمني بس انك تبصلي بص غير بصه اختك انا بكرهك.... بكرهك من كتر ما بحبك خلتني انسي نفسي وانسي ان ليا مخ بيفكر غير فيك وليا قلب مش متعلق غير بيك انا بحبك اوي يا احمد بحبك اوي
ولحمت ايده علي المسند كان نفسي امسكها في ايدي واشبك صوابعه في ايدي وانسي نفسي وانسي ان فيه سلمي اصلا ...... وفاجئه حتيط ايدي علي ايده من غير اي مقدمه ولا اي سبب وشيلت ايدي من كسوفي ومن خجلي من كبريائه رغم انه تافهه وبيهزر طول الوقت مع الي يعرفه والي ميعرفوش بس عنده شخصيه تخلي اي حد مهما كان يحترمه وعنده علم يخليه يحضر في اي نقاش وبقوه مهما كان اسم الي موجود في النقاش ده هل يا ترا عدت حادثه تلامس ايدي بايده كده ببساطه عدت من غير ما يحس انه فيه اي حاجه شكلها كده.... انا ياست منه ومن حبي ليه جبله و****
المهم بعد ما خلصنا الفيلم وخرجنا اسلام استاذن انه يروح علشان امه تعبانه عايز يوديها للدكتور
انا: طب اجي معاك
اسلام: لا متتعبش نفسك خليك مع سلمي
انا تمام عايز حاجه يسطا
اسلام: لا ياخويا تسلم
المهم خرجنا انا وسلمي ومشينا للعربيه واول ما ركبنا ودورت بصتلها
انا: تحبي تروحي فين يا وليه انتي
سلمي: اي حته
انا: نروح الكورنيش
سلمي: لا بيض اوي
انا: طب نروح الاهرامات او برج القاهره
سلمي: لا هو احنا في رحله يا احمد ده انت بضان صحيح
انا امال هتروحي فين ماتتعبيش *** امي
سلمي: اي حته
انا: تيجي نقعد في اي كافيه
سلمي: لا يعني انا هخرج من بيتي علشان اقعد في كافيه انت مريض!؟
انا طب تعالي بقي انا هوديكي مكان هتتبسطي فيه جدا،جدا،
المهم مشينا ووصلنا المكان
سلمي: جايبني الترب انت اهطل
انا: منا معرفش انتي عايزه تروحي فين
سلمي اي مكان حلو يا احمد
انا: تمام
وخدتها ورحنا المعز ودخلنا خان الخليلي ودخلنا كافيه كبير هناك ومشهور بيعملو فيه سهرات وحضرات وفيه فرقت شرقيه هناك بس المكان غالي اوي المهم قعدنا وكان شغال موسيقي شوقيه جميله جدا وسلمي مبسوطه واتغدينا هناك وبعد الغدي طلع واحد يعنزف اغنيه حب ايه علي الكمان وكان الصراحه مبدع خرجنا من شارع المعز روحنا الكورنيش غصب عنها وسيبتها علي كرسي من الي هناك ورحت اجيب ايسكريم
فا جه 2 شابين لابسين تيشيرتات ساده سبعه شكلهم لسه خارجين من الجيم يعكسوها بقي وهي وقفه لوحدها...
شاب 1: ايه يا وتكه مكنها في البستان واقفه لوحدك ليه الرجاله خلصو ولاايه برضو
شاب 2: لا بس البنطلون الاسود هياكل منها حته وغمز لها وشاور علي طيزها
سلمي بس يا حيوان انت وهو بدل ما انده علي خطيبي يزعلكو كلكو
شاب 1 ما تجيبيه علشان اوريه الرجاله الصح الي ميسبش ملبن كده واقفه لوحدها
سلمي: امشي من هنا يا قليل الادب بدل ما اللم عليك الناس وراحت ضرباه بالشنطه
شاب 2: بس اهدي كده وراح ماسك اديها وهيشدها علي العربيه
وسلمي صوتت وبتنده باعلي صوتها احمدددددد ياحمد الحقني
انا سمعت صوتها وقعت الايسكريم من ايدي ورحت عليها جري لقيت الشابين بيحاولو يدخلوها العربيه غصب عنها
انا: ايه يا شبح انت وهو ما تستقو علي الي قدكم
شاب 1 بصلي كده من فوق لتحت وقال لسلمي: امتي بقي خاطبه الخول ده
انا: الخول ده الي هيوريك ان نفسك يا كس امك
شاب 1 ساب سلمي وفتح عليا مطوه طولها غالبا 13 سناي يعني تقتل مباشرتا
بس انا كنت شايله مفاجئه برضو هي اني محترف درجه اولي في قتال الشوارع وخبير في فن الدفاع عن النفس ودخل عليا بالمطوه وهو بيضحك روحت ماسك قبضه ايده الي ماسكه المطوه ولفيتها 120 درجه عكس حركه ايده علشان المفصل يتخلع وفعلا عملت كده ومسبتش ايده بل خدته بجسمه ورايا علشان اقدر اتحكم فيه كويس وبعدين شوفت ملامح القلق علي وش سلمي والخوف مكناش عارف خوف من ايه بس شوفت ملامح قلق وخوف علي الشاب التاني المهم مسكت دراع الشاب1 الي فيه المطوعه وكسرته بروكبتي عند الكوع ومسكت المطوه رميتها في النيل وبعدين لقيت الشاب 2 ماسك،عصايه وجاي عليا جري وراح ضربني بيها علي كتفي خلعه وفاجئه لقيته كتف سلمي ورحت جاي من وراه وضربت ركبته من الجمب اتكسر كسر مضاعف وفضل يصوت ونزل علي الارض علي ركبته وروحت مديله بالشلوت منخيره اتكسرت وجاله نزيف ووقع علي الارض وروحت فاكك سلمي وخرجت من زحمه الناس وركبت العربيه ومشيا بتاع 700 متر وصوت بقي علشان كتفي اتخلع سلمي راحت تسوق وقعدتني ورا وودتني المستشفي ورجعولي كتفي مكانه علشان كان لسه سخن وربطهولي وسالني اذا كنت بتمرن لعبه قتاليه فا لازم راحه اسبوعين علي الاقل وبعدين روحتني سلمي وهي سايقه عربيتي وخدت هي اوبر لحد بيتها ولاحظت انها جدعه جدا
سلمي
انا بعد ما خرجنا من السينما لقيت اسلام هايمشي فا حمدت ربناوروحنا لعربيته وسالني عايزه تروحي فين قولتله اي حته كنت عايزه اقوله اي حته انتي فيها اي حته ابقي معاك فيها بس بسم **** مشاء **** عليه جلطش بيقترح اماكن خرا لحد ما زهق وقرر انه يوديني مكان علي مزاجه معداش عشر دقايق ووصلنا حسيت اننها10 ثواني وكانها اقل كما الوقت معاه بيعدي بسرعه غير مسبوقطه بيعدي كاني موهموه او مسحوره بيه انا بس عايزاه يعرف اني اكتر واحده بتحبه في الدنيا كلها ونزلت لقيت نفسي في الترب فكرت ثانيه لقيت انه جايبني هناعلشان يعمل معايا جنس بس انت فعلا تستاهل ياحمد اني اسلمك جسمي تستاهل فعلااني اديك الحاجه الوحيده الخاصه بيا محدش له دخل بيها في مجتمع بيعتبر مفاتن الست ملكيه عامه تستاهل اني اديك اعز ما املك اشركك شهوتي هل هتشوفني مجرد خزان لشهوتك ولا هتخس اني كائن تحتك كائن ليا مشاعر واحاسيس هتحاول ترضيني زي ما بتردي غرورك وكبريائك ده بس انا هسلمك نفسي هسلمك دنيتي وهسلمك كل املاكي لو طلبت هسلمك كل حاجه تخصني علشان انا مش بحبك انا بعشقك انا موهومه بيك...... وطلع ببيهزرو خدني وخرجنا روحنا خان الخيلي قعدنا وكانت في قعده حلوه هناك لاحظت انه مركز مع راجل الي بيعزف بالعود وعينه الماثره بتدل علي انه فعلا مطروب وومبسوط اه يا احمد لو تعرفي تقري العيون زي كان زمانك دلوقتي عارف كل حاجه فيا بس اناعيني فضحاني وكل حاجه فيا فضحاني انابقولك يا احمد بكل ذره في جسمي انا بعشقك وبموت فيك بس هنقول انت جاهل في المشاعر رغم علمك الواسع وثقافتك دي بس الي جويا ده مينفعش نفهمه بعلم او بمود انا فعلا بعشقك......... خلصنا في الكافيه وبعدين خرجنا روحنا الكونبيش غصب عني مكنتش راضيه علشان الكورنيش مكان للعشق يا احمد بس هل انت بتبادلني نفس الشعور معرفش انت ايه بالظبط روحت تجيبلي ايسكريم ولقيت شابين بيضايقوني ولقيتك جاي عليا بتدافع عني بكل رجوله رغم فرق الحجم بس اكيد في فرق في العقل بينك وبينهم الي يقرب مني بداع التحرش اكيدجاهل واكيد مش عارف اني كل ذره فيا ليك لوحدك بس كنت خايف كنت مرعوبه لو الشباب دول اخدوني واغتصبوني وبقيت معيوبه هل هترضي بيا هل هترضي بانك تتجوز واحد شابين دخلو عليها قبلك انا كنت بتقطع من جوايا وانا شايفه المطوه جايه عليك كانت نفسي تيجي في قلبي ومتجيش فيك نفسي القيها خرمت جسمي ومتقربش بس ناحيه ضفر منك بس اعمل ايه انا عاجزه عن مساعدتك انا خيبت املك لما انقذتني وخرجنا وصوت علشان كتفك حسيت ان روحي بتتسحب مني واحده واحده وانا بسوق للمستشفي نسيت اني بني ادمه كنت اله مش شايفه قدامها مشاعرها تعبت بجد لما طمني عليك انا بجد اتبسط انها جت سليمه...... ازاي تيجي سليمه كنت عايزه اسال في الستشفي هل ممكن يصلحو القلب المكسور لو كان جرالك حاجه........!؟ انا من غيرك ولا اسوي صدقني وصلتك بيتك وكنت عايزه اقعد جمبك وارعاك وخدمك بدمبي بس اصرارك اني اروح علشان بس العادات والتقليد السخيفه هي الي متحكمه فيك انا عايزك صدقني اكتر من اي حد في الدينا
شخص: نيك جامد يا اسلام نيك جامد هحححححح
اسلام: اه بزازك دول ملبن عايز ارضع منهم تاني
شخص: هحححح انت رضعت منهم قبل كده نيييييكني بموووت
# في انتظار الجزء التالت تحياتي :g058: :wave:
الجزء الثالث
اهم الاشخاص:
ساميه: قمحويه وبزازها متوسطه وطيزها مغريه اوي ومتدوره ومهتمه بنفسها جدا وبلبسها ووسطها رفيع شويه وفخادها مصبوبه كده من الاخر وتكه وتكه يعني
محمد: ده جوز ساميه التاني ومش مخلف منها وزبه طوله عادي 14 سنتي يعني وحمار مش بيعرف ينيك خالص
اسلام بينيك ساميه امي وبيضربها علي طيزها
ساميه: نيك نيك جامد يا اسلام نيك ام صاحبك الجامده في كسها اه اه اه
اسلام خرج زبه من كس ساميه وراح نايم علي ضهره وقالها تعال يا شرموطه يا لبوه الحس كسك الجامد ده واحت طالعه قاعده فوق راسه ووبتحرك كسها علي بوقه عماله تصوت وجابت عسلها وهو شغال لحس في كسها وهي عماله تدعك في بزازها وتلحسهم وتصوت وتقوله نيكيني بلسانك ايوه كيف ام صاحبك ده انا متجوزه اختي وراح اسلام منيمها علي ضهرها وراح وقف بين رجليها وحط زبه في كسها وبقي عمال يرزع فيها جامد وهي تصوت من كتر المتعه ومن كتر ما هي مسمتعه
ساميه :تعبت والنبي ارحمني ونزل بقي اه
اسلام: هنزل هنزززل
ساميه: نزل في كسي نزل في كسي
اسلام نزل في كس ساميه وبعدين ساب زبه جواها لحد ما نام وقان استحمي وقاعد قدامها
اسلام: قومي يا لبوه استحمي يلا قبل ما جوزك يجي
ساميه: هو احنا بنخاف من حد يا اسلام
اسلام: انا بس مش عايزه يعرف اني هنا وكده
ساميه: حاضر يا دكري
ساميه قامت استحمت تنضف اللبن من كسها وتشيل اثار المعركه من علي جسمها..
واسلام نزل وهو نازل مع شقت ساميه قابل محمد جوز. ساميه
محمد: اسلام انت بتعمل ايه هنا
اسلام: انت بتسال ليه انت
محمد: لا ولا حاجه
اسلام مشي وخد تاكسي و سلمي اتصلت بيه علي بليل كده
سلمي: اسلام انا لسه ماشيه من عند احمد في ولاد طلعو عاكسوني وهو ضربهم وفيه واحد منهم خلع كتفه
اسلام: ينهار وهو عامل ايه دلوقتي انا رايحله حالا
سلمي: لا انا روحته وهو قالي انه طالع ينام
اسلام: خلاص ابقي اطمن عليه بكرا بقي
سلمي: طب خلاص عايز حاجه بقي يا اسلام
اسلام: لا يسلمي شكرا سلام
سلمي: سلام
وبعد ما محممد طلع. لقي مراته بتستحمي دخل عليها وسالها
محمد: اسلام كان بيعمل ايه هنا
ساميه: وانت مالك انت يا عرص حد يسال ملكته علي حاجه
محمد: انا اسف يا ملكه
ساميه خلاص امشي يا معرص من هنا عقبال ما اعمل حمام واخليك تيجي تلحس خرم طيزي من القرف يا كلب....
المهم ساميه خلصت حمام وبعدين خرجت من غير ما تتشطف علشان محمد يجي يلحس كسها وطيزها من القرف الي فيهم اول ما خرجت وشاوزت ليه باديها جه ليها علي ايده ورجله زي الكلب وبعدين قعد يلحس كسها وطيزها من القرف ومن الخمام وبعدين دخلت نشفت جسمها وشعرهاولبسه وخرجت
وقالتله يلا تعال نيك كس ملكتك ومتعها واملا كسها بلبنك النجس يا محمد يا نجس
وفعلا محمد ناك ساميه لما شبعها وملا كسها بلبنه
بيييتي تاني يوم
صحيت تاني يوم وكتفي بيوجعني فكرت شويه في الي حصل لقيت سلمي دي من اجدع البنات الي قبلتهم في حياتي وشكلها حلو وكده بس المشكله اني مش شايفها غير اختي المهم اتصلت علي اسلام وقولت له اني مش هقدر احي الجامعه النهارده واني تعبان
اسلام: اه مهو انا عارف سلمي قالت ليا يا احمد امبارح
انا : بجد امبارح سلمي دي جدعه وجمايلها فوق راسي
المهم احمد اتصل علي سلمي والساعه كانت 11
سلمي: الو ايوه يا احمد ازيك كويس دلوقتي
انا: اه كويس الحمد *** احسن بكتير مش عارف اقولك ايه علي خضتك عليا امبارح ولا اني خليتك تروحيني ولا انك وديتيني المستشفي
سلمي: تشكرني!!! احمد انت امبارح انقذتني من متحرشين متخيل كده انا الي ظش عارفه اشكرك ازاي
انا: سلمي ده واجبي انتي غاليه عليا وزي اختي انتي في الجامعه
سلمي: لا في البيت اصلي مش هروح الجامعه من غيرك الصراحه
انا: ليه السواق بتاع ابوكي انا
سلمي: اه عندك مانع
انا: لا يا ستي معنديش بس انتي لما اشوفك وامسح بشعرك الارض يبقي عندك موانع
سلمي: لاخلاص يسطا احماه خلاص
انا: خلاص سامحتك يا بت
سلمي: تمام انا وامي جاينلك علي الساعة 4 كده جهز نفسك
انا: ايه جاين تتقدمو لا انا محتاج وقت افكر وكده علشان انتي خضتيني
سلمي: والنبي للتوكس
انا: خلاص علي 4 اشطا
سلمي :سلام
انا: سلام اقفلي يلا
سلمي: لا اقفل انت الاول
انا ماشي حاضر ورحت قافل السكه في وشها
سلمي: يا ابن الوسخه حاضر عينا
انا جهزت البيت وروقته ونزلت جبت حاجات كتير بقي لزوم البيت وحبت حلويات علشانهم
وعلي الساعه 4:30 جهزت البيت الجرس رن لقيت الهام وسلمي ومعاهم حلتين
دخلت الهام وسلمي ورا الباب ورحت زاقه عليها وهي برا فا اتقفل وهي لسه علي السلم وانا والهام في الشقه جوه
سلمي: افتح يا واطي انتي بتقفل في وشي حاضر وقامت ضربه الباب برجليها وانا بموت من الضحك وهي شغاله ضرب في الاب لحد ما فتحت لها الباب
سلمي: ماشي حاضر لولا انك مريض واننا في بيتكم كان زماني مزعلاك جامد يا احمد تمام!؟
انا: ههههههه خلاص اهدي انا اسف
سلمي: محطوط في حزامي الناسف!
انا: من يومي مجتون وبجاذاف
سلمي: علي لحم الموت انا عازف اغنيه
انا: لحم الموت اسمه لحن الموت يا هطلع
سلمي: بطل تحبطني يعني بدل م اتقولي عندك موهبه وكده تياسني وتبطني كده يا وتظي حاضر انا هوريك
سلمي دخلت المطبخ ومسكت سكينه وجايه عليا وكانها هتقتلني والهام اتئخلت في الحته دي بقي
الهام: اهدو بقي كده بطلو شغل العيال ده ايه كتكو القرف
سلمي: خلاص يا سيد المعلمين
وقعدنا والهام هتتلكم معايا وانا باكل خوخ
تلهام :م ش عغرف اقولك ايه يا احمد و**** لاو لاك كان زمانها جرالها حاجه
انا: هاني كده يا سلمي خوخه كمان من رواكي وخدس ارني البذه دي في الزباله
الهام: حاضر يا سافل حاضر
انا: اصل كلامك ده ميتعقلش سلمي دي صاحبتي واختي ومتربين مع بعد من واحنا في للفه ايه بقي مكبره الظوضوع ليه بقي
الهام: انا غلطانه يا احمد واستاهل ضرب الشباشب تمام
انا: لا انتي تستهلي بوسه عايزاها دلوقتي ولا امشي سلمي الاول
الهام: انت سافل يلا وراحت مسكه الطفايه رميته عليا جت في رجلي ووجعتني قامت مخضوضه
الهام: حبيبي حبيبي انا اسفه متفدتش الضربه ليه وكانت بتدمع
انا: بتصلها: مقولتش بعني عايره البوسه دلوقتي ولا وامشي سلمي
الهام: تصدق انك حيوان وسافل وعمرك ما ههتربي انا ماشيه
انا: يلا يا،سلمي قدامي
ومشيو فعلا واليوم عدي عادي ونزلت الجامعه تاني يوم وعئي شهر عادي بس عدي عادي بالنسبه لاحمد بس بالنسبه لسلمي لا كل يوم بيزيد حبها ليه عن اليوم الي قبله. وبتحبه اكتر كمان اما بقي بالنسبه لاسلام فا هو بينيك ساميه اكتر وبيزيد في نظرها ويقل جوزها
اما محمد فا هو بينيكها ويكيفها وفى نفس الوقت معرص وبيزيد تعريص كمان وعدي شهر شهرين سنه ونفس الاحوال وكونا صداقات في الجامعه بقينا زي شله كده كبيره
هبقي احكيها في الجزء الجاي تحياتي
الجزء الرابع
وقفنا المره الي فاتت علي انه بقينا في سنه تانيه وبقينا شله كبيره برضو
اهم الشخصيات:
رغد: قصيره شويه 160 سنتي وبزازها وسط وقمحويه وطيزها عاديه يعني مناسبه لجسمها ومبتلبسش غير جيب بس جدعه جدا ودمها خفيف
محمود: اسمر وطوله180 سنتي وزبه طوله 22 سنتي وجدع جدا جدا فوق الوصف وهو بيحب وشخصيته انه جدع وميبصش لحريم غيره بس ميقولش للجنس لا
كنزي: دي بقي بطل الشله بجداره كنزي شعرها احمر وناعم وقصير يعني علي كتفها بالظبط وبزازها كبار ووسطها رفيع وطيزها زي سما المصري
كده وبشرتها بيضا ومغروره جدا بسبب جمالها بس قلبها طيب اوي وملهاش في الوساخه
مصطفي: ابو اسلام وده شغال كتير اوي مبيفضاش غالبا وزبه طوله 17 سنتي ومش مهتم بالبيت ولا مراته
نخش بقي في القصه
انا: ايه فاضل محاضرات ايه انا تعبت جدا و****
كنزي :مش فاضل كتير يا احمد هي محاضره واحده ونروح
انا: كويس و**** اصلي تعبت جدا من كده 3 محاضرات كتير
سلمي: يلا يا جماعه علشان نلحق المحاضره قبل ما الدكترو البضان ميرضاش يدخلنا برضو
انا ومحمود وكنزي واسلام وسلمي ورغد دخلنا المحاضره وفي نص الوقت وروحت باصص لسلمي وهي قاعده جمبي وراحت هي بصالي في نفس الوقت
الدكتور: الاستاذ الي قاعد علي الكورنيش بيبص لزميلته ده هيقلنا كنت بقول ايه
اناقومت وقفت ومكنتش عارف اقول ايه لقيت محمود قاعد ورايا بالظبط وبيمليني
محمود: ان الخدع البصريه ما هي الا وهم من صنع مخنا والقشره البصريه
انا : ان الخدع البصريه ما هي الا وهم من صنع مخنا والقشره البصريه
الدكتور: اه وبعد كده كنت هكمل اقول ايه
انا استغربت جدا من السؤال فا كملت الباقي من عندي اصلي قراءت في الموضوع ده. قبل كده
انا: تعمل العين على رؤية الأشياء المحيطة بنا بآلية يعرفها العلماء منذ قرون، فالضوء يدخل عبر العدسة مصطدمًا بالشبكية الواقعة في الجزء الخلفي من العين، والتي تنقله بدورها عبر العصب البصري إلى القشرة الدماغية البصرية، وهو الجزء المسؤول عن تفسير المرئيات في الدماغ. ويبدأ الإدراك البصري بامتصاص الضوء -أو بشكل أكثر دقة بامتصاص مجموعات صغيرة منفصلة من الطاقة تسمى الفوتونات أو وحدات الكم الضوئي- بواسطة ما يُعرَف بالمخاريط والنبابيت الواقعة في الشبكية. تُستخدم المخاريط للرؤية النهارية، أما النبابيت فهي مسؤولة عن الرؤية الليلية. ويستجيب مخروط المستقبل الضوئي بحسب عدد وحدات الطاقة الضوئية التي يأسرها، وتنتقل استجابته إلى نوعين مختلفين من العصبونات مسؤولين عن بدء الاستثارة العصبية ووقفها. وبدورها تزود هذه العصبونات نوعًا آخر من الخلايا مزودة بحقل استقبال، بحيث تعطي استجابات متفاوتة عندما يقع النظر على جسم ما، اعتمادًا على كمية الضوء النسبي في مركز الحقل وفي المنطقة المحيطة بالجسم.
الدكتور بصلي كده وفتح بوقه وقعد يسقف ولقيت العيال كلها بتسقف وبصين ليا باعجاب فشيخ وانا واقف و كسم العظمه بقي وروحت قاعد وخلصت المحاضره وبعدين لقيت رغد بتقول لسلمي تعالي معايا دقيقه
رغد اخدت سلمي وراحت بيها علي كافيه
رغد.: انا عرفت كده من نظراتك لاحمد وافعالك معاه انك بتموتي فيه!؟
سلمي: هو انا مفضوحه اوي كده،
رغد: الصراحه اه يا سلمي
سلمي: وهو مش بيحس بيا خالص يا،رغد ومش عارفه اعمل ايه خالص
رغد: **** يكتبلك الي فيه الخير بس بصي هو عينه زايغه ميهموش غير الي بتقلع وكده عايزك تهيجيه عليكي بس متوقيهوش
سلمي: مدوقهوش ازاي
رغد: يعني بينيله حته من الصدر حته من الطيز بس يبقي باين قدامه انه من غير قصدك ولو تمادي وقفيه
سلمي: هههه شكلك بتحلمي
رغد: خلاص خلي بقي اي واحده تشقطه وتخلع
واسلام بعد الجامعه راح عند ساميه ومحمد وخبط علي الباب
اسلام: افتحي يا ساميه انا اسلام
ساميه :جايه حالا وفتحت الباب ودخلته واول ما دخلو مسك شفايفها ببوسه طويله رقيقه جدا فيها وراح ماسك شفيتها الي فوق وبعدين راح مدخل لسانه في بوقها وهي هايجانه جدا وراح مقلها البلوزه الي هي لابساها وراح مقلها السنتيان وراح ماسك بزها اليمين وقعد يمص في حلمتها ويعض فيهم وايده التانيه بتبعبص في كسها وارح ماسك بزها الشمال وبقي عمال يرضع ويمص فيه وهي هايجانه جدا وهو نازل لكسها بقي عمال ييبوس جسمها وراح بايس سورتها ومدخل لسانه فيها وهي هيجانها بيزيد جدا وبعدين نزل لكسها وقعد يمشي لسانه عليه براحه من فوق ومن تحت ومدخل صباعه في كسها ومدخل صباعه التاني في طيزها وبقي عمال يدخل ويخرج صوابعه ويلحس زنبورها وشفايف كسها وهي بتجيب قامت قفله علي راسه جامد وراحت ماسكه راسه باديها بتقربها لكسها وهي لسه هيجانه وراح مدخل زبه في كسها وبقي عمال يدخل فيها بحنيه ويخرج وهي عماله تصوت من المتعه وتشخر وتصوت
ساميه: نيك نيك كمان اه زبك جميل اوي. زبك جميل اوي اه حلو خخخخخخ دخله كله متخرجوش خد يا عرص هنا تعال الحس خرم طيزي وسيدك اسلام بينيكني تعال
محمد جاه علي ايده ورجله وراح يحلس خرم طيزها وهي بقت تجيب وزبه فرد قدامه وبقي في حاله غير طبيعيه من الهيجان قام محمد وقعد تحتها وحط زبه في طيزها وبقي عمال يزع جامد بشكل غبي
ساميه: نيك يا متناك نيك يا خول اه طيزي يا ابن المتناكه طيزي بمووت اه يلهوي دخل زبك في كسي يا اسلام وارزع زي المعرص ده
واسلام دخل زبه في كسها وبقي عمال يرزع فيها جامد
ساميه: بجيب بجيب اااااه
وساميه وهي بتنزل بقي كسها عمال يقفل ويفتح وطيزها برضو واسلام نزل هو ومحمد في نفس الوقت
ساميه قامت وراحت تستحمي واسلام ضحك علي منظر اللبن وهو بينزل من كسها وطيزها وبعدين،قام استحمي ومشي
حوار بين ساميه ومحمد
محمد: انا عايز اتناك اوي
ساميه: لما يجي تاني اسلام هبقي اخليه ينيكك
محمد: مهو قال انه ملوش في الخشن
ساميه: خلاص ابقي اشتري زبر صناعي وانا انيكك بيه وخلاص
محمد: ماشي خلاص هبقي ادور عليه تسلميلي يا ملكتي
وروحت انا وسلمي التمرين وبعد ما خلص روحت استحمي لقيت الباب حمام بتاع سلمي مفتوح اصل فيه حمامين للحموم وانا وهي بنتدرب خاص فا مفيش غيري انا وهي بس الي في المركز بصيت من الفتحه البسيطه لقيت الي غير حياتي لقيت جسم بشكل تاني بزازها. حلمتها بامبي بسيطه ولقيت جسمها كله ابيض بشكل جميل جدا وكسها بقي شفايفه لونها بامبي فاتح كده ومفيش حوليه اي سواد او غمقان وكل ده كان في اقل من ثواني واول ما شوفت كده انا اتصدمت ونظرتي ليها اتغيرت خالص من سلمي صاحبتي الرخمه لبنت وتكه خالص وبعد ماشوفت كده روحت قافل الباب جامد وماسكه وقولت لها لما تخلصي ابقي قوليلي علشان افتحلك وبعد دقيقتين خبطت عليا لقيتها خلصت ولبست ودخلت انا حمامي علشان استحمي وقفلت عليا وخلصت ولبست وخرجت علشان اوصلها وحاولت جدا اني ابقي طبيعي محصلش اي حاجه
وبعدين روحتها وروحت انا وكل تفكيري في سلمي وجسمها الفشيخ ده بس مكنتش عايز انيكها واخليها،شرموطه كنت عايزها ليا لوحدي ليا بس شكلي هبحها ولا ايه فوق كده،يا احمد فوووق
حوار بين سلمي ورغد
رغد: وانتي في التمرين سبتي الباب عليكي مفتوح شويه في الحمام وبعدين
سلمي: اول ما سمعت صوت رجليه عملت مش واخده بالي لقيته باص في ثانيه وراح باصص بعيد وراح قافل الباب عليا وقالي لما تخلصي ابقي قولي وانا افتحلك
رغد: لا راجل راجل جدا وجنتل مان بس معرص انه مبصش عليكي حد يبقي قدامه سلمي الوتكه دي وميبصش عليها احا
سلمي بعصبيه : احترمي نفسك ولو شتمتيه تاني انا هخلع دماغك عن جسمك فاهمه
رغد ضحكت: فاهمه فاهمه
سلمي: طب اعمل ايه بقي دلوقتي
رغد هو مبيجيش بالاغراء الواد ده يبقي نزود وقتكو مع بعض سلمي خرجتو مع بعض لوحدكو كام مره؟؟
سلمي: بتاع خمس ست مرات
رغد: انا عايزاهم الضعف بقي اخرجي معاه لوحدك بس كتير عايزه يبقي كل اهتمامه بيكي بس
سلمي: ماشي هشوف يا رغد سلام
رغد: سلام
" قراءه ممتعه واشوفكم في الجزء الخامس
الجزء الخامس
وقفنا الجزء الي فات ان رغد بقت تنصح سلمي ازاي توصل لاحمد وانه ازاي يحبها زي ما هي بتحبه
فيروز: دي في نفس الجامعه مع احمد وسلمي وباقي الشله بس دي مش معاهم في الشله بزازها وسط وقمحاويه وشعرها بني وعنيها خضرا وطيزها متوسطه
في الجامعه
واقفين الشله كلها مشي من قدامنا فيروز
انا: مش عارف مبحبش فيروز دي ابدا ليه بحسها شايفه نفسها علي الفاضي
سلمي: اه شايفه نفسها جدا علي الفاضي
انا: اه و**** سلمي احلي منها اصلا
سلمي حست بفرحه جوه نفسها كده كبيره اوي وظهر في عنيها لمعه من الفرحه وبصت لرغد ورغد غمزت لها
كنزي: بس انا حاسه ان فيروز دي طيبه شويه
انا: لا دي وسخه مش طيبه دي مش اشكال طيبه
كنزي: ياض انت هتشكك فيا ولا ايه
انا: لا يا معلم اسفين معرفش انها تبعك
كنزي: ايوه كده اتعدل بس هي مش لدرجه تبعي يعني
محمود باصص لرغد: رغد هو محاضرت امبارح الدكتور قال ان الميدتيرم جاي لحد فين
رغد: مش عارفه يا محمود و**** بس غالبا جاي لحد تشابتر 7
محمود: شكرا يا رغد جدا
المهم عدي اليوم في الجامعه واحنا مروحين سلمي طلبت مني اننا نخرج مع بعض
سلمي: تعال يا احمد نخرج مع بعض
انا: طب تعال نقول لباقي العيال
سلمي: لا تعال انا وانت بس
انا: يا بنتي قولي لو عايزاني اختلي بيكي متتكسفيش
سلمي اتكسفت جدا وكانت هتمشي فا انا مسكت فيها وقولت لها تعال نخرج يلا تعالي
المهم خرجنا وروحنا مول العرب واحنا ماشين قالت ليا تعال نخش نشوف حاجه في المحل ده كان محل هدوم حريمي مسكت فستان واصل لحد الرقبه وضهره عريان خالص لحد فوق الطيز بشويه المهم دخلت قاسته وخرجت ندهت عليا اول ما شوفته عجبني جدا وقولت لها لفي كده اول نا لفت شوفت ضهرها عريان خالص روحت قولت لها امشي غيريه مش هتلبسي الفستان ده ده ضهره عريان خالص وفعلا راحت غيرته وكنت بفكر انا ليه قولت لها تغيره مع اني مش حاسس من ناحيتها بحاجه او بمثل بكده هل يا ترا ممكن احبها او حاجه مش عارف انا ايه انا مش فاهم نفسي المهم سلمي رجعت وبعدين قالت ليا دورلي علي اي فستان حلو اجيبه ليا وفعلادورت لهاعلي فستان اسود برقبه ولحد الركبه
سلمي: اسود!
انا: ايوه اسود! انتي في الاسود بتبقي زي القمر
سلمي اتبستط جدا من كلامي ولقيت في عنيها لمعه كده غريبه بس انا كنت قاصد كده اصلها بجد في الحقيقه بتقي زي القمر في الاسود
ودورت علي مقاسها من غير ما تقيس وبعدين عملت فيها جينتل مان بقي الي مجاش في زمانه واصريت جدا اني انا الي ادفع،الفلوس بقي و ونافخ صدري ودخلت علي الكاشير ماسك،الفستان وسلمي بتكتم ضحكتها بالعافيه،
الكاشير: حضرتك محظوظ جدا. انت العميل،رقم 600 الاسبوع ده وجالك خصم 50% والفستان بقي سعره 15الف جنيه بس يا فندم
انا: احا 15 كام
الكاشير: لامؤخذه يا فندم انا اسف بس مينفعش تقول الالفاظ دي هنا الحساب 15 الف
انا: خخخخخخخخخخ 15 الف عفريت يركبوك يا بعيد كسم الي يجي عندكم تاني واحا مين ولاد الاحبه ال 599 الي جم عندم في اسبوع كسم الفساتين يا جدع
ورميت،الفستان في وشه وسحبت سلمي من ايدها وخرجت وهي بتموت من الضحك
انا: 15 الف جنيه ليه بشخ فلوس انا
سلمي: هموت مش قادره اتنفس من الضحك
انا: موتي يا بعيده موتي ده انتي جبله
سلمي: خلاص خلاص تعال نخش سينما يلا
انا: لا نفسي اتسدت
سلمي: يلا،بقي بلاش رخامه وراحت ماسكه في ايدي وراحت باصه في عيني وشبت ووقفت علي طرطيف صوابعها وبصت بعنين كلها براءه: والنبي بقي نخش فيلم
انا: ماشي يلا اختاري فيلم
طبعا سلمي اختارت فيلم رومانسي
سلمي: يلا انا اختارت الفيلم ده حلو اوي
انا: يلا نخش
ودخلنا الفيلم وطبعا مع اي مشهد رومانسي او بوسه او كلمه رومانسيه بتتقال سلمي بتبصلي في عيني وانا مركز مع الفيلم بس في مره لما جه مشهد رومانسي معرفش ايه،الي خلاني ابص علي سلمي ولقيتها بصالي اوي في عيني اول ما بصيت لها راحت لفت وشها وكملت الفيلم
بعد ما خرجنا روحنا اكلنا في الفوت كورت وروحنا ولما وصلتها تحت البيت الهام بصتلي من البلكونه
الهام: اطلع يا احمد بعمل كنافه تعالي
انابصيت،لسلمي: هتيجي ولا هتتكسفي تعالي تعالي متتكسفيش ده بيتك برضو وروحت طالع
سلمي ضحكت وراحت ندهت عليا: احممممممد بص روح هات لنا بيبسي بقي هات 2 كنر بقي تمام
انا: تمام
ورحت فعلا جبت لتر مش كانز ورحت طالع علي السلم ولسه بخش علي الشقه بتاعتهم لقيت الباب موراب والدنيا ضلمه جوه بزق الباب لقيت الدنيا ضلمه برضو بروح ناحيه الصاله علشان اشغل النور لقيت سلمي قاعده وماسكه في ايدها شمعه وبصالي وببص جمبها لقيت الهام قاعده جمبها ومسكه شمعه وبصالي برضو
انا: عفريت وكده فا انا مبخفش تمام الشغل ده مش معايا
ورحت فاتح النور فاجئه واحده لقيت كميه كبيره اوي من البلالين علي الارض وكلمه happy birthday to you متعلقه علي الحيطه وقدامهم تورته بالتوت وراحت الهام قايمه وسلمي برضو وقعدو يعنو هابي بيرث داي تو يو هابي بيرث داي تو يو هابي بيرث داي تو يو هابي بيرث داي تووووووووو يووووو..... الخ المهم كانت مفاجئه حلوه جدا،وانا اتبسط،جدا،جدا وبعدين قامت سلمي ووقفت جمبي وبصت ليا
سلمي: كل سنه وانت معايا قصدي وانت طيب يا بقف
انا: وانتي طيبه يا جذمه
واديتني هديه وكانت عباره عن بوكس فيه كل صورنا انا وهي كلها صور لوحدنا صور مع الشله و صور انا وهي واسلام وكل دول
واتبسط جدا من هديتها وشرحتلي انها كانت عايزه تاخرني باي شكل علشان كده دخلنا محل الفساتين ده الغالي جدا وبعدين دخلنا سينما بس علشان امها تقولها انها جاهزه واتبسط جدا معاهم وفضلنا قاعدين احنا التلاته لحد الساعه 1 وبعدين،الهام دخلت تنام
واول ما دخلت الاوضه انا بصيت لسلمي جامد وقولت لها انا همشي بقي علشان لازم انام علشان بكرا الجامعه عايزه حاجه تانيه يا سلمي
سلمي: اقعد يا ابني معانا تاني طب بات طب
انا: هتبيتيني في حضنك؟
سلمي: في احلامك الكلام ده
انا: خلاص همشي مهو يا اما حضنك يا اما بلاش
ومشيت فعلا واليوم خلص علي كده
بس فكرت وانا بنام اني بقيت،منجذب لسلمي اخر فتره واني بقيت بفكر فيها في وقت اكتر
في نفس اليوم في مكان اخر
كنزي: ازيك يا فيروز عامله ايه
فيروز: انا كويسه يا،كنزي الحمد ***
وبعد كلام كتير بينهم فيروز قررت انها تمشي بقي
كنزي: تعالي اوصلك البيت بعربيتي
فيروز شكر يا كنزي مس عايزه اتعبك هروح بتاكسي وخلاص
كنزي: تعب ايه يا هبله انتي
فيروز: شكرا يا،كنزي
وفعلا وصلت كنزي فيروز وبعدين فيروز مسكت فيها تطلع تقعد معاها بس ام فيروز واخوها واختها وابوها كانو مسافرين وسايبن فيروز لوحدها في البيت
فيروز.: دخلت عملت عصير لكنزي وحطت لها فيها قطره بتهيج البنت حطت
وحطت لنفسها بردو منها وخرجت اديتها العصير
كنزي شربت العصير وحست بسخونيه غريبه ضربت في جسمها حست انها عايزه تستحمي او انها حرانه اوي عايزه تدعك في كسها
وفعلا بقت حطت ايدها علي كسها وقفلت ايدها، وفيروز هاجت برضو وقامت تبوس كنزي من بوقها وبقو بياكلو شفايف بعض كنزي مسكت شفايف فيروز الي فوق وبقيت تشدها بسنانها وفيروز برضو. عملت نفس الحركه وفيروز قلعت كنزي الهدوم كلها وبقت عماله تفرك في بزازها وبقت عماله تدعك لها في كسها وتحط صباعها جوه طيزها تمص في بزاها الكبار الملبن دول وكنزي بقي كسها بيجيب زي الفيضان وفيروز تاخد عسلها وتلحسه لكنزي ونزلت علي كسها تلحسه وتشفط زنبورها في جوه بوقها وتعض فيه براحه وتلحس شفايفها وتتدخل صباع في طيز وكنزي فعليا في عالم تاني وكل الي هي عملاه بقت تعيط من كتر المتعه الي هي حساها وبقت عماله تفرك في بزازها وتنزل في بق فيروز بس وبعدين قامت فيروز وقلعت هدومها وخلت كنزي تلحس كسها بس كنزي مكنتش محترفه ابدا اصلها عمرها ما جربت كده ولا شافت افلام سكس المهم بقت عماله بس تلحس من فوق كده المهم قامت فيروز ونيمت كنزي علي ضهرها وفتحت رجلها وبقت عماله تتمشي كسها عليها من فوق كده وشفارات كنزي تلمس شفرات فيروز والاتنين بقو في عالم من المتعه وكنزي بقت تصوت وبتنزل للمره الخامسه وجسمعا ساب ومبقتش قادره تتحرك خالص اما فيروز نزلت للمره التانيه ونامو جمب بعض والاتنين بقو ينهجو زي الي خارجين من سباق وعسلم مغرق السرير وبصت فيروز لكنزي وخدت من عسلها وحطته في بوقها وقالت لها
فيروز: انا بحبك اوي يا كنزي
كنزي: انا اتبسط جدا
قامت كنزي استحمت ومشيت ووفيروز قامت استحمت وبقت عماله تفكر في كنزي وكسها
قراءه ممتعه :g058:
الجزء السادس
وقفنا الجزء الي فات ان فيروز اتساحقت مع كنزي او اتبسطتت علي الاخر
محمد بيخبط علي باب البيت ويفتح ويخش
محمد: ساميه يا ساميه ساااميه
ساميه: ايه يا محمد انت لسه جاي
محمد: اه وجبت مفاجئه جميله جدا
وبيطلع من الشنطه زبر صناعي لونه اسود
ساميه: احا يا متناك كنت فاكراك بتهزر يا خول طلعت بجد
محمد: اه بجد مش بهزر انا حلقت شعري كله وجهزت نفسي وكمان هخش البس عقبال ما تخشي انتي تستحمي
وفعلا دخلت ساميه استحمت وبقت تفكر وتسال نفسها
ساميه: هو ازاي الراجل ده بقي كده....... ازاي بقي يسلم نفسه لوحده ست تنيكه وتذله وتخليه قدامها زي الكلب
وخلصت حموم وخرجت دخلت اوضه النوم واتصدمت من الي هي شايفاه........ شايفه محمد نايم علي بطنه ولابس بيبي دول لونه احمر واصل لحد فالقه البزاز وولحد تحت الكس بشويه ويدوب مغطي الطيز ( وصف الطقم علي الستات) وبعدين بقي عمال يهز في رجله وكان حاطط في صوابع رجله منوكير احمر وحاطط روج وميكاب كامل وشكله كان شبه الشراميط خالص......
دخلت ساميه وقلعت الفوطه ولبسه الزب الصناعي حولين وسطها ولبست سونتيان ودخلت علي محمد
ساميه: تعال الحسي زبي يا لبوه انتي
محمد: حاضر جايه اهه
وقام محمد ومسك الزبر الصناعي وبقي عمال يتفنن في لحس الزبر بشكل احترافي بجد زي اجدع شرموطه وبقي ماسك الزبر عمال يحاول يدخله لحد زوره وشرق تلت مرات وبعدين ساميه قومته وخلته يفلقس وجابت زيت زايتون وحطط منه علي خرم طيزه وبقت عماله تدخل صوباع في طيزه وبعدين صباعين وبقت تدخل وتخرج فيهم جامد
محمد: ايوه ايوه نيكيني بصوابعك اه يلا افتحي طيزي طيزي ملكك اه يلاهوي هموت يلاهوي
وساميه دخلت تلت صوابع وبقت تدخل وتخرج بسرعه اكبر وبقت عماله تنيكه بصوابعها وتدخل وتخرج لحد ما قامت وقفت وحطط الزبر علي خرم طيزه وبقت تمشي راس الزبر علي خرم طيزه وهو بقي ممحون علي الاخر عمال يصوت زي الشراميط
محمد: ايوه حطي الزبر الجامد ده في طيزي شبعيني اروي عطشي نيكني ( بصوت عالي)
ساميه: عايز تتناك يا معرص حاضر عينيا
وراحت زاقه راس الزبر جوه طيزه وبقت عماله تدخل براحه لحد ما دخل كله جوه طيزه وبقت عماله تدخل وتخرج براحه ومحمد ممحون علي الاخر وبقي عمال ينزل في لبنه ويصوت
وساميه بقت عماله تسرع اكتر في دخول والخروج وهو بقي ممحون علي الاخر ويصوت من المتعه والم. في نفس الوقت وهي بقت عماله ترزع بغل اكتر واكتر وهو صوته بقي عالي جدا لحد ما ساميه تعبت من الوضع ده ونامت علي ضهرها وقالت له تعالي يا شرموطه علي زبري يلا وطلع محمد علي الزبر الصناعي وبقي عمال يطلع وينزل يطلع وينزل
محمد: اه اه اه نيكيني كفيني بحبك بعشقك
ساميه: اكتمي يا شرموطه وانتي بتتناكي
محمد: لا لا مش هقدر زبرك ده يجنن هموت
وجاب لبنه للمره التانيه ووقع جمبها وقلعت ساميه الزبر وقالت له. تعال يا معرص الحس كسي وريحنب زي ما ريحتك
وقام محمد يلحس كسها وبظرها وبعدين يدخل ايده في كسها لحد ما صوتت وجابت شهوتها ونامت جمبه وابتدا محمد ينيكها فى كسها وطيزها لحد ما ملا طيزها بطوفان من لبنه
رغد: اه عملتي له عيد ميلاده عندكو وفرح جدا صح!؟
سلمي: اه صح اتبسط اوي
رغد: كويس نفضل زي ما احنا كده نخرج معاه ونتبسط لحد ما يردلنا المفاجئاه
سلمي: طب تمام كويس اوي
بعد اسبوع
انا: سلمييييييي سلميييييي بت يا سلمي
سلمي: ايه ايه ايه نعم عايز ايه
انا: مين الي هيحضر حافله عمر خيرت النهارده مين!؟
سلمي بفرح: عمر خيرت!!!! عزمتني بحد علي حفله لعمر خيرت
انا: اه عزمتك
سلمي بفرح نطت عليا ومسكت في رائبتي وحضنتني جامد وبعدين نزلت واتسفت ووشها بقي احمر ا اوي من كسوفها
انا: يلا روحي البسي بقي وابقي اقبلك علي 7 كده
سلمي: تمام شكرا اوي انا بجد مبسوطه جدا
انا: يلا يا بت اخلصي امشي
سلمي: طب اتكلم عدل طب ****
الساعه سبعه روحت اخدها بالعربيه بتاعتي واول ما شوفتها انا اتجمدت منظرها
لبسه فستان اسود علي الركبه حماله مش كاشف الصدر وكاشف ايديها الملبن البيضه دي وحاطه روج احمر ومانكير اسود وشكلها قمر اوي اوي اوي
انا: لا مؤخذه يا استاذه ممكن تندهي لسلمي
سلمي: انا سلمي يا متخلف انت
انا: لا اصلنا متعودناش علي كده ده شكل السيستم هنج ولا ايه هو في حلاوه كده برضو ايه ده،يا جدعان
سلمي اتكسفت وبصت في الارض
سلمي: مش هنغور ولا ايه
انا غمزتلها: احلي غوره واحلي ايه واحلي ولا واحلي كل حاجه
سلمي: طب نخلص علشان انا اتبضنت بقي
وركبت وطلعنا علي الحفله وبجد انا كنت بحسد نفسي اني ماشي جمب البنت بالشكل ده وقمر كده
وخلصنا ورجعنا علي البيت روحتها ونمت
بعد شهر كمان
محمود: يسطا المذكره دي متاكد ان الامتحان مش خارج منها
اسلام: يسطا عيب عليك ده انا واصل جدا
رغد: متاكد متاكد!؟
اسلام: اه متاكد متاكد ايه يا رغد هتشكيني في نفسي ليه الامتحان مش خارج منها
انا: طب هاتها بقي نصورها ونوزعها علي الشله
سلمي: هنصورها فين زمان المكتبه قفلت
كنزي: مش حوار يا جدعان نصورها برا وخلاص
انا: طب يلا نخلص علشان الامتحان بعد اسبوع
فيروز: كنزي كنزي
كنزي: نعم يا فيروز
فيروز: دقيقه معلشي
كنزي: نعم
فيروز: عشر دقيق وتسبقيني علي الحمام
كنزي: حاضر جيالك اهه
وبعد عشر دقيق كنزي استاذنت للحمام وراحت
فيروز اول ماشافتها زنقتها في حمام هناك ونزلت عليها بوس وتقفيش ولحس في بزازها وبعد ما قلعتها هدومها قالت لها عملالك مفاجئه
كنزي: ايه هي قولي
طلعت فيروز خياره من شنطيتها
وفرشت بيها كس كنزي
كنزي: اه اه، لا انا بنت لسه
فيروز بتحسس علي طيزها: اه بس دي مش بينت وراحت حطط صوباعها في خرمها وتدخل وتخرج وزودت صوباع وبعدين حطت صوباع كمان وبقت عماله تدخل وتخرج ووبعدين تفت علي الخياره وتفت علي خرم طيزها الفاجره دي وحطت الخياره وبقت عماله تزق جامد لحد ما دلخت كلها وبق عماله تدخل وتخرج تدخل تخرج وكنزي ممحونه اوي
كنزي: اه اه طيزي اتهرت مش قاده اوي نيكني اوي حطيها في طيزي الوسخه الشرموطه دي انا لبوه انا لبوه مش قادره طيزي اتهرت يا فيروز نيكي يا لببببوه
فيروز: هنيكك يا شرموطه انتي في طيزك وهفتحلك كسك الجامد ده
ونزلت تلحس وتص في كسها وكنزي بتنزل عسلها بغزاره وبعدين عكسو الوضع كنزي بقت تنيك في فيروز بس في كسها علشان هي مفتوحه
كنزي: بتنيكيني وتخليني اتشرمط عليكي يا لبوه حاضر
وراحت مدخلها للاخر فيروز: كسي اتفلق يا بنت الشرموطه هموت يا لبوه هموت
كنزي بقت عماله تلحس لها في كسها وتنيكها بالخياره وبعدين تطلع بلسانها علي طيزها ولحسها وتدخل لسانها فيها وكنزي بقت محترفه لحس وبقت تنيك فيها جامد لحد ما نزلت عسلها وارتاحو وفيروز حطت الخياره في طيز كنزي وقالتلها تخرجيها يا لبوه،لما تروحي فاهمه يا شرموطه
كنزي: فاهمه حاضر
ورجعت كنزي ليهم وماشيه فاشخه رجليها زي المطاهر وقالت للشله انها تعبانه وهتروح ومشيت والخياره تعباها خالص لحد ما روحت وشالت الخياره شمتها. لقت ريحتها وحشه،اوي رميتها واستحمت ونامت
بعد شهرين
رغد: يعني بتخرجو مع بعض كل اسبوع وكمان مش حاسه انه حاسس نحيتك بحاجه ايه ده ولا حاته انجذاب بسيط
سلمي: بيعاملني زي اخته ( بتعيط)
رغد طب اديني اسبوع وانا. هتصرف ( بتطبط عليها)
في مكان اخر قاعد لوحدي
انا: انا بحب سلمي اوي بقيت احبها جدا بس الغريب انها مش حاسه. بيا خالص عمرها ماهتحس بحبي ليها دي علاقه فاشله حب من طرف واحد مش عارف اعمل ايه اكتر من كده ( بعيط) انا بحبها جدا مش متخيل اني احب حد كده اصلا بس هي شكلها بتحب حد تاني
اوملهاش في الكلام ده انا بفكر اصراحها
قراءه ممتعه
الجزء السابع
بعد اسبوع
انا: اسلام انا بحب سلمي
اسلام: بجد!! طب هي بتحبك
انا: مش عارف بس حاسس انه لا
اسلام: طب **** يكتبهالك يا صاحبي بس حاسس انها ممكن تكون معجبه بيك ده انت احمد ياسر..... فاكر يلا البت الي كانت بتحبك في اعدادي الي لابسه نضاره مثلثه دي
انا: اه يديني انت مش هتنسي بقي
اسلام: انسي ازاي دي كانت بتقول احمد ياسر بيموت فيا ومبيفكرش غير فيا فاكر
انا: اه فاكر دي جات المدرسه الثانوي بتاعتنا علشاني ياديني يا جدع
اسلام: فاكر يلا في اولي ثانوي لما روحنا نعاكس بنات عند المدرسه الاعدادي
انا: اه يادني هههههه فاكر يلا الست الي شتمنا هناك
اسلام: اه ياعم كنت بعاكس بنتها وبتاع فا بقول لها ايه الحلاوه دي فا بنتها قالت ليا انت حيوان علفكره فا قولت لها بكلم امك ملكيش دعوه
فا الست شتمتني وقالت لي انا اختها الكبيره يا كسمك
انا: ههههههههههه يدين امي كانه امبارح و**** ايام حلوه اوي يا اسلام نفسي ترجع
اسلام: اه و**** يسطا وانا كمان
في مكان اخر
رغد: يعني خلاص مش حاسه انه حاسس من ناحيتك اي حاجه خالص
سلمي: خالص يا رغد هو شكله بس اتعود علي وجودي
رغد طب دي اخر فكره لو مصابتش يبقي مفيش فايده خلاص
سلمي: يعني ايه مفيش فايده
رغد: يعني هبقي انا يأست يا سلمي هيبقي مقدميش حل تاني وانتي كمان مش هيبقي قدامك خلاص لازم تشوفي حد تاني تكملي معاه حياتك
سلمي بتعيط: يعني ايه حد تاني....... عمري ما اتخيل نفسي مع حد تاني ابدا ( بتعيط اكتر) انا بحلم بيه كل يوم وكل ليله..... انا عمري ما فكرت اني اتخيل بس اني نايمه مع جوزي ويكون راجل تاني غيره انا بتقطع لما الاقيه ماشي معايا وباصص لواحده تانيه او حتي سرحان في اي حاجه غيري متخيله...... متخيله اني لو اقدر اني اقدمله حياتي علشان بس يبقي مبسوط هديهاله
هضحي بنفسي وكل حاجه يا رغد علشانه ( مسكه رغد من رقبتها جامد) هو مش لحد غيري مفيش ست هتبقي ملكه غيري فاهمه ولا افهمك
رغد بتتخنق: فاهمه فاهمه خلاص بموت سيبيني
سلمي سابت رغد وقعدت تعيط جامد علي الارض: انا اسفه يا رغد انا اسفه معرفش. جرالي ايه حاولت انساه بس معرفتش حاولت انسي نفسي بس منسيتوش برضو رغد انا عديت مرحله اني بعشقه انا وصلت بيا لاعلي من كده
رغد: خلاص خلاص اهدي هنحاول تاني لو الطريقه منفعتش هنحاول كمان انا معاكي لحد ما تياسي يا حجه بس انتي اهدي كده تعالي نخرج نروح اي حته تانيه تعالي بس
في كافيه علي النيل
رغد: بصي بقي كده وركزي معايا مش طفحتي وحليتي وشربتي كمان اخرسي بقي
سلمي: ماشي حاضر
رغد: انتي بقيتي جزء كبير من حياته عايزاه يحس انه هيفقدك او مش هتبقي تعبه خلاص او مش معاه ديما
سلمي: ازاي يا رغد هه ازاي
رغد: يعني تروحي تقوليله ان حد تاني جه قالك بحبك وانتي بتفكري فيه بجد
سلمي: طب وبعدين
رغد: تحاولي بقي انك تغيظيه
سلمي: طب اقوله مين هه اقوله مين
رغد: مفيش غيره محمود
سلمي: محمود!!!!!!!!! متخيله يوافق
رغد: اه ياوفق استني انتي بس
رغد اتصلت علي محمود
رغد: محمود ازيك
محمود: ازيك يا،رغد عامله ايه
رغد الحمد *** تعرف كافيه........ الي علي النيل علطول ده
محمود.: اه ماله
رغد تعلالي علي هناك بسرعه بس
محمود: عشر دقايق وابقي عندك
ومحمود جه ورغد وسلمي شرحوله كل حاجه
محمود: متاكده من خطتك دي يا رغد
رغد: اه يا محمود عيب عليك
محمود: علي بركه **** الاسبوع الجاي تقوليله بقي
سلمي: انشاء ****
بيت فيروز
كنزي راكبه علي كس فيروز و بتمص في بزها وفيروز بتلعب في بزاز كنزي
فيروز: اه اه ايوه يا كنزي ايوه كسي اتهري اه وقامت كنزي تلحس كسها وزنبورها وتدخل صوباعها في كسها وتخرجه وفيروز في عالم تاني حرفيا لحد ما فيروز نزلت وفيروز لحست كس كنزي وعملت نفس الكلام وقامت كنزي لبست وهتروح خرجت برا علي السلم
سيد: كنزي ازيك
كنزي: ازيك يا سيد
سيد: كنتي مع فيروز اختي جوه
كنزي: اه وهروح دلوقتي
سيد: طب استني اوصلك
كنزي مش عايزه اتعبك وبعدين معايا عربيه بقي
سيد: طب تمام يا كنزي عايزه حاجه
كنزي: شكرا يا سيد
مكان تاني
انا قاعد مع نفسي
انا: بفكر اقولها اني بحبها
انا برد علي نفسي :طب تخيل مثلا انها رفضت وصحوبيتكو دي الي بقالها كتير هيحصلها ايه
انا: صح وجهت نظر وامها برضو بحس انها زي امي اوي واكتر كمان ومش عايزه افقدها
انا برد علي نفسي: اه امها دي اكتر من امي
انا: امال امي فين مسالتش عليها بقالي كتير
انا برد علي نفسي: امك صح صله رحم وكده
انا: طب هروح لها بقي
مكان تاني خالص
رغد: طب هتصورو الورق امتي يا. جماعه فاضل 5 ايام علي اول امتحان
محمود: صورته اهه يا رغد امسكي ادي دول لسلمي ولاحمد ولكنزي ودي ليكي وهرجع الاصليه بقي لاسلام
رغد: طب كويس بقي
محمود: بقولك يا رغد تعالي نروح سينما
رغد: لا خليها مره تانيه بقي
محمود: يلا بقي بلاش بواخه يا حجه اخلصي
رغد: انا هروح بقي علشان ازاكر وانام
محمود شد رغد من ايدها
رغد: هههه طب خلاص سيب ايدي وانا رايحه معاك اهه خلاص سيب ايدي بقي ههه
محمود: حاضر ههههه يلا بقي
وراحو سينما ومحمود دفع طبعا ومشيو بقي
بيت ساميه ومحمد
اسلام: عايزه فين يا متناكه
ساميه: في كسي في كسي بسرعه
اسلام: خدي يا شرموطه خدي
وبيرزع فيها جامد
( الباب بيخبط)
ساميه قامت مخضوضه: مين،ده الي جاي دلوقتي
اسلام: ممكن يكون محمد مثلا
ساميه: لا محمد جاي الصبح انا هلبس واروح اشوف مين استخبي انت هنا متخرجش ابدا فاهم
اسلام: فاهم فاهم
عدلت ساميه نفسها ولبست هدومها كلها وفتحت الباب واتصدمت من الي علي الباب
انا: ايه يا،ماما ازيك
ساميه مخضوضه: ايه يا احمد ازيك خش خش تعال وحضنتني
وكانت عرقانه
احمد: انتي كنتي بتعملي ايه
ساميه: كنت نايمه نايمه يا احمد في حاجه
احمد: لا اصلك عرقانه بعد كده ابقي شغلي التكيف علشان متفتطصيش
واسلام جوه هيموت من الرعب لما عرف اني هنا
ساميه: اجيبلك حاجه تشربها يا احمد استني ... انت ضعفان كده ليه انت مبتكلش يلا ولا ايه،
انا: كل اكلي من بره يعني والي انتي والهام بتعتيه بيصبرني كده
ودخلت ساميه المطبخ وعملت عصير بسرعه وخرجت
لقتني ماسك شراب اسلام في ايدي
انا بتاع مين الشراب ده محمد بيلبس شرابات طويله.........
الي القاء في الجزء الثامن اتمني مشاركتمك وردود افعالكم علب القصه :g058:
الجزء الثامن
ساميه برتباك: لا اصله بقي يلبس الاتنين علشان الطويل بيخليه يتحر وكده
انا: امممم تمام همشي انا بقي علشان متاخر علي معاد كده عندي
وبعد ما مشيت
اسلام خرج وقعدو يضحكو جاامد اوي
اسلام بيدمع من الضحك: مش قادر خلاص هعيط
ساميه بطنها بتوجعها من الضحك: خلاص خلاص اهدي اهدي
اسلام: تعالي عايزك في كلمه في الحمام
ساميه: هيهي حاضر جايه اهه
وبعد ما رزعها الزبر التمام اسلام مشي وروح ببتهم
كافيه قاعد فيه انا وسلمي
سلمي: احمد احمممممممممممد
انا: ايه يا سلمي
سلمي: محمود صاحبنا قالي انه بيحبني
انا كاني اتضربت ببرق ومموتش كاني اتغرس سكنيه في قلبي بس مبتخرجش سكينه من اعز. الناس ليا.... قلبي اتكسر نصين والكلام مش راضي يخرج من بوقي..
انا بحزن شديد وفرحه مصتنعه: بجد وانتي بتحببه؟
انا كان املي الوحيد انها تقول لا وتقول بحبك انت وده كان هيبقي اخر حاجه نفسي فبها في الدنيا دي .....
سلمي بتمثيل: مش عارفه بس ممكن اكون منجذبه شويه ليه
انا بتمثيل اكتر وقلب موجوع: شايفه انه ممكن يكون سندك فعلا.... ممكن يحافظ عليكي زي عينه
سلمي: ايوه
انا: خلاص حاولي تفكري فيه وتشوفي هل مناسب ليكي ولا لا
سلمي: بجد يعني انت شايفه مناسب
انا: اه جدع وطيب وهيحافظ عليكي ( مش مصدق نفسي من كتر الكدب مش شايف غير اني بس اكبر كداب علي وجه الارض لاني عارف ان محدش في الدينا دي هيحافظ عليها زي انا بخاف عليها من الهوا.... من امها... من الدكتور الي بيعالجها...من الارض انها تحتك برجلها.... بخاف عليها من كل حاجه واي حاجه... بخاف عليها من نفسي....)
سلمي بحزن وكسرت قلب: كنت حاسه انك هتقف جمبي في اختياري
انا: طبعا يا بنتي الاخوات ليهم ايه عند اخواتهم!
سلمي: انا بحبك
انا: نعم
سلمي: يا اجدع. واحن اخ في الدنيا كلها
قالتها سلمي وهي بتقتل اخر مكان حي في قلبي قالتها سلمي وهي بتنشر الياس في نفسي وتبنهي اخر امل ليا قالتها سلمي وهي بتنهي حياتي كانسان)
كان لازم ادور علي اي عذر يخليني امشي :
انا: معلش يا سلمي لازم اروح علشان بطني وجعتني جامد
سلمي: اوي يعني لازم تروح؟
انا: اه معلش لازم
ولاول مره اسيب سلمي وامشي وانا خايف لاضربها شوفت فيها جبروت مش هغفرله عمري مهما اعتذرت ومها كان حبي ليها
للمره الاولي تغلط سلمي في انها تختار انسب الطرق ليا وانا للمره الاولي اغلط في اني افهمها ممكن لانها نجاستها الاولي في الكلام .... قد ايه انا غبي اني اتعلق بيكي من غير تفكير.....
عيطت اوي ساعتها عيطت علي نفسي وعيطت عليها انها فعلا مختارتش صح بمعني اصح مخترتنيش
سلمي انا نفسي تفوقي وتدركي اني انسب اختيار
نمت من كتر العياط وصحيت علي المنبه
انا: مبقتش انت المشكله الوحيده يا منبهي
واستحميت ولبست وبصت في المرايه
قد ايه فعلا انا شاطر اوي في التظاهر
هل ياترا هقدر اكمل في تظاهري ده كتير مش هقدر افضح نفسي لحد مش هقدر اكمل باقي حياتي كده في الي انا فيه ده... مش هقدر اكمل حياتي من غيرك يا سلمي
وخرجت وروحت الجامعه واول ما شوفتها حسيت نفسي اني عايز احرقها وانهي حياتها وانها هي المسؤله عن الكوارث الكونيه الي حصلت علي مر التاريخ
هي المتسبب الاكبر لحدثت تشرنوبل
هي سبب تسونامي اليابان
هي المتسبب الاول في اعصار كترينا
هي الي دخلت فكره الحرب في دماغ هتلر
هي الي كسرت قلبي بدون رحمه ولا نوع من انواع الشفقه
بس عمري ما هقدر ااذيها خالص مهما عملت ومهما كسرت في قلبي هي لسه برضو الي خلته يحي ويعيش
انا بحبها جدا
انا: اسلام
اسلام: نعم
انا: تعال دقيقه معلش
اسلام: حاضر..... ايه يسطا
انا: محمود..... راح قال لسلمي انه بيحبها وهي موافقه عليه
اسلام: بحزن طب هنعمل ايه
انا: معرفش ( بعيط) انت مش متخيل قد ايه انا بحبها وقد ايه انا شايفها انها اخر املي في الدنيا
اسلام انا ملقتش الي يسعدني في امي. وابويا مات وانا صغير وملقتش اي سعاده في حد جمبي ولالقيت حد يبقي سند ليا..... اسلام انا بفكر انتحر لو مجتش ليا
اسلام: لا هي ليك انشاء **** بس استني هسال بس كده واسوف
ومشي اسلام وخد محمود علي جمب
اسلام: انت بجد يا محمود بتحب سلمي
محمود: اه بحبها
اسلام بحزن: طيب **** يكتم سركو
وجه قالي الي حصل وانا قلبي اتكسر اكتر من قبل كده
ومشيت وروحت اسكندريه وقعدت علي البحر
انا: هل ياترا انا عايش علي النفس والاكسوجين.؟؟؟؟ ولا عايش علي ريحتك وريحت عطرك ولا عايش علي وجودك جمبي ولا عايش علي نظرت عنيكي لاي حاجه حلوه ولا عايش علي شكل شفايفك هي بتتحرك علشان تنطق اسمي ولا عايش علي ايه!؟
انا: دلوقتي في حاله اللا وعي مش شايف قدامي غير حياتي من غيرك ومش شايف بس غير اني ممكن اموت لو مكنتيش جمبي يا سلمي
انا: فعلا ده اصعب موقف عدي عليا ديما كنت بحل اي مشكله بتقعي فيها بابسط طريقه مبالك بقي لو كنتي انتي المشكله،...!
انا : كنت عايش علي امل وجودك جمبي وهو امل زائف امل بيصبرني وبيعيشني بقيت حياتي لكن دلوقتي اجيب امل منين وانتي سرقتيه مني بتلت كلمات كل ما افتكرهم اعيط زي اي ***
محمود قالي بحبك)
كسرت قلبي دي عمري ما هسمحك عليها ابدا يا سلمي
سلمي
قولت له الكلام الي رغد حفظتهولي مرات ومرات حتي نسيت نفسي وحفظت كلامها
بس ايه الفايده منه طالما انت مش جامبي بقلبك ايه الفايده من الخطط وايه الفايده من كل ده طالما انا مش حاضره في عقلك
انا بدءت اكره تكبرك علي الحقيقه وبدءت اكره نظرتك التافه لكل حاجه مش شايفني غير اختك!! انا مش اخت انا عشيقتك وحبك الابدي ومراتك وسترك وشرفك وكل حياتك متخيل ان حد يحبني غيرك انت بتحلم اصلا! خليك في وهمك ده كتير
انت دوست علي قلبي كتير وذلتني كتير تعال بقي دوق من نفس الكاس هخليك متفكرش غير فيا هخلي كل وقتك لسلمي سلمي وبس وهتشوف انا هعمل فيك ايه...
روحت قبلتك في الكافيه وقولت لك وانا جويا فخر عظيم بنفسي وفي نفس الوقت قلبي كان بيكسر وبيتحطم كل ما تطلع كلمه من تحت شفايفك بتوجها ليا... بتنسحب ببساطه كده من الكلام... موقفك ضعيف ده انت حقير كل ما يضعف موقفك تمشي تنسحب لحد ما تهدي الامور وبعدين تحلها متقدرش تحلها وهي نار لازم تبقي رماد........ انا بشوفك كل يوم في حلمي كانك جمبي بشوفك كل يوم جمبي كانك جوزي وسندي وانا بحس انك مبشوفنيش اصلا... انا شفافه. انا هحاول انساك..... بضحك علي مين انا عمري ما هنساك انت ما تتنسيش انت كل حياتي وكل عيشقي وكل دنيتي انا مبفكرش غير فيك يا احمد علشان انا ملكك وديما هفضل ملكك
مكان اخر
فيروز وكنزي بيتساحقو.
وكنزي بتدعك كس كنزي بايدها وقاعدين ملط والخياره،في طيز كنزي فاجئه دخل سيد اخو فيروز عليهم
سيد : ايه الي انتو بتعملوه ده
كنزي قامت مسكت الملايه وقعدت علي جمب وبقت تعيط وفيروز خبت بزازها باديها وقفلت رجلها
سيد: سحاق!!!! سحاق يا فيروز
فيروز : سيد ده من غير قصدي و**** انا اسف يا سيد مش هعمل كده تاني
كنزي بتعيط جدا : اه و**** انا اسفه جدا،جدا ( الكلام بيطلع منها بالعافيه)
سيد قام: انا هقول لامك يا كنزي وهقول لابوكي يا فيروز كمان
قامت كنزي من تحت الملايه وباست رجله وبقت تحت رجله وبتبوس فيها وهي بتعيط وهي ملط وبزازها مدلدله و كسها البامبي نشف خلاص وفيه علانات ضرب علي طيزها وشكلها ابن متناكه يهيج الجبل
سيد خلاص مش هقول لهم بس علي شرط
سيد: قومي اقفي يا كنزي
كنزي قامت وقفت وايدها علي بزازها وقفله رجلها علي كسها
وسيد قلع البنطلون وطلع بتاعه للي كان شكله مقرف جدا وحواليه شعر كتير ورحيته مقرفه جدا
سيد: مصي يا كنزي
كنزي: قرفانه جدا من شكله وريحته ومسكته غصبا عنها وبدءت تمص وهي هترجع
سيد قوم كنزي ونيهما وخرج الخياره من طيزها وبعدين دخل بتاعه بسرعه وبدء يرزع وكنزي تحته هي بقت عامله زي الصنم وبقي عمال ينيك فيها وهي بتتوجع بس ومبتخرجش اي صوت او بتعمل اي فعل كانه بينيك في ميت لحد ما جاب لبنه وهي مسحته ولبست وروحت وماتت من العياط علي السرير وبقت تعيط اوي قفله الباب علي نفسها وبقت تلعن اليوم الي عرفت فيه فيروز وبقت تصوت في المخدات لحد ما نامت من التعب
قراءه ممتعه
الجزء التاسع
بيت ساميه
اسلام: محمد مش هنا صح؟
ساميه: اه مش موجود
اسلام: طب تعالي معايا انا عازمك علي العشا
ساميه حاضر هلبس وجايه
ساميه لبست ونزلو علي عربيتها
اسلام: اقفي هنا اه المطعم قريب
ونزلو وراحو قعدو علي تربيزه بعيده عن الناس
ساميه: عايز ايه بقي مش عايز تقوله هناك في البيت
اسلام بدء يعيط: طالبين مني اني انيك محمد جوزك غصب عني
ساميه: انت مش عايز تعمل كده انا عارفه بس لازم تترضي غصب عنك.... ترضي تتفضح وابوك يعرف انك بتنيك واحده شرموطه زايي؟ ( بتعيط) ونتفضح انا وانت قدام ابني وقدام ابوك...... احنا في حرب دلوقتي ومش عارفين نخرج منها صدقني لازم نكون قدها
اسلام شاف حاجه وبان عليه التوتر وضرب ساميه بالرحه في رجلها وغير الموضوع شويه: انا بحبك وبحب كسك،اوي ومش عارف اوصف احساسي وحبي ليكي.... ساميه زبي من غير كسك ولا يسوي
ساميه فهمت ان في حد بيرقبهم
ساميه: كسي يا حبيبي تحت امرك وكملو تمثيل في الكلام وكلو ومشيو روحو بيت،ساميه
اسلام اول ما قفلو العربيه ونزلو : كان في حد بيرقبنا هناك كان باصص لعيني وهو كان قاعد وراكي فا خوفت اكمل كلام
ساميه: مفيش اي حل نخرج من المشكله دي ابدا صدقني يا اسلام والمفروض نصبر ونتحمل ده وطلعو الشقه وناكها اسلام من غير نفس ونزل
الجامعه بعد المحاضرات
انا: رغد ررررغد
رغد: ايه يا احمد عايز ايه
انا: سلمي فين
رغد: سلمي محمود عزمها علي الغدا،وبعدين،هيروحو،السينما ويروحو
انا بحزن: طب خلاص
رغد: ايه في حاجه طيب
انا بغير الموضوع: لا ابدا بس كنت عايزها علشان التمرين وكده
رغد: اه تمام خلاص
كنزي جت الجامعه وتحت عنيها اسود من كتر العياط ومن قله النوم ووشها اصفر،
رغد: كنزي مالك يا بنتي عامله كده ليه ومجتيش بقالك يومين ليه وتلفيونك مقفول ليه!؟
كنزي: معلش يا رغد انا اسف كنت تعبانه اوي والشاحن بتاع الموبيل،ضاع فا فاصل بقاله كتير،
رغد: الف سلامه عليكي يا كنزي
فيروز جت علي كنزي وقالت لها دقيقه عايزاكي
كنزي: نعم عايزه ايه مني تاني
فيروز بعد الجامعه تيجي معايا البيت سيد عايزك
كنزي: لا مش جايه وحاولي تنسيني تمام
فيروز: طب بصي كده..... ووريتها فيدوهات سحاقهم وفيديو سيد وهو بينيكها وكل مقابلاتهم الجنسيه،
كنزي بتعيط: انتو وساخه اوي انا بكرهكو بكرهكو جدااا
فيروز مشيت وهي بتعدي من جمبها ضربتها علي طيزها وقالت لها النهارده بدل بابا ما يتصدم في بنته ويعرف ان كسها الجامد ده بياكلها
فيروز اتصلت علي سيد: استوت علي الاخر و هنلاقيها جايه بعد الجامعه بمزاجها
سيد: بس البت صاروخ تسلم دماغك دي يا فيروز و****
فلاش باااااااااك من سنه
سيد دخل علي فيروز لاقاها بتدخل خياره في طيزها وتتفرج علي سكس وبتدعك في كسها
سيد: ايه الي بيحصل ده فيروز بتضربي سبعه ونص وبتنيكي نفسك
فيروز غطت نفسها واتسفت ليه جدا انها مش هتعمل كده،تاني
سيد اصر انه يقول لامها وابوها
فيروز قعدت،تعيط ونزلت تبوس رجله
سيد الشيطان لعب في دماغه وطلب انه ينيكها في الاول رفضت وبعدين وافقت علشان بس متتفضحش قدام ابوها وامها
وبعد ما ناكها في طيزها ونزل لبنه تكررت لللقاءات بينهم ولحد ما قرر انه يفتحها
سيد حط بتاعه في كسها بعد ما لحسلها وخلاها هيجانه وبعدين فتحها وقعد يتاسف ويوهمها انه غصب عنه وهي ميته من العياط لحد ما هديت،خالص ودخل ناكها في كسها بعد كده وصورها احتسابا انها تطلب تسيبه او اي حاجه لحد ما شاف كنزي وطلب ينيكها وفيروز رفضت لحد ما وراها للفيديوهات وهددها انه يفضحها وبعدين،وافقت واستدرجت كنزي بنقط زياده شهوه الست واتساحقو وفيروز صورتها وتكررت اللقائات لحد ما فيروز شالت حاجز خوف كنزي من الجنس لحد اللقاء الي دخل فيه سيد وناك كنزي وقرر سيد انه ينيك كنزي وفيروز مع بعض
انا قاعد لوحدي بفكر ليه سلمي اختارت محمود وسابتني انا مع اني احسن منه في كل حاجه
يمكن علشان شجاع اكتر مني
انا: كسم جبني يا جدعان انا جبان جدا ومش عارف اوصلك يا سلمتي ايوه سميتك في خيالي سلمتي علشان انتي بتاعتي انا بس وانتي كلك ليا سلمي لرم اعرفك اني مش هعيش علي الدنيا دي وانتي بتحبي حد غيري وبتفكري في حد غيري..... ****
سلمي قاعده في بيتها بتفكر
سلمي: هل فعلا خطت رغد هتنجح......هل هو بيفكر فيا دلوقتي.... هل انا كل اهتمامو.... ****
كنزي راحت لفيروز بيتها وطلعت وسيد اول ما شافها بدء يقلعها ويلحس كسها وهي مستسلمه ومتعملش اي صوت او رد فعل زي المتخدره بالظبط وبعدين قام سيد وحط بتاعه علي خرم طيزها وبدء يزق زبه جواها
وهي بتتالم بس مش عايزه تخرج اه واحده تبين حتى اي مشاعرحتي لو كانت مشاهر الم وضعف لحد ما نزل سيد وشال بتاعه ونضفه وفيروز طلبت منه انه ينيكها
سيد: طب تعالي يا لبوه هنا
فيروز :حاضر يا سيدي
سيد نيمها علي ضهرها وبدء يلحس كسها
فيروز: الحس جاامد الحس كس اختك المتناكه الشرموطه الكبيره اه اه كمان كمان وبقت تدخل راسه اكتر ناحيه كسها،
وقام سيد حط زبره علي بقها وهي بتمصله وبتلحس بضانه وبعدين قام حط بتاعه علي كسها وبدء يدخل ويخرج وفضل علي نفس الوضع ده سبع دقايف لحد ما نزل ونام وكنزي نايمه جمبهم زي الصنم ولا بتتحرك وقامت لبست ومشيت
الجزء العاشر
كنزي بتكلم نفسها: انا مش عارفه وصلت للمرحله دي ازاي..... انا ازاي بقيت شرموطه كده ( بتعيط جامد) ... ماسكين عليا فيديوهات وانا بتناك.... لو بابا عرف هيموتني..... **** استر
مكان اخر.
انا: طلعت بتحبه اوي وخرجت معاه وانا قاعد بولع هنا ( ابتسمت ابتسامه تدل علي ضعفي الشديد قله حيلتي وحزني في نفس الوقت )
اسلام بيحضني: يسطا انا مش عارف نعمل ايه و**** خلاص حاول تنساها
انا: مهو ده الي هحاول اعمله الفتره الجايه هحاول انساها
بيت ساميه
محمد لابس قميص نوم احمر ونايم علي بطنه وطيزه باينه من تحت القميص وطيزه بيضا خالص وطريه جدا ومفيهاش شعره واسلام وساميه وقفين قدامه
محمد: تعال نيكني يا اسلام
اسلام: حاضر يا شرموط ( في سره عايز تتناك انا هوريك النيك الحقيقي )
ساميه تعالي اربطي اللبوه دي في السرير
وفعلا ساميه ربطتت محمد في السرير وكتفته جامد وبقي نايم علي بطنه ورجليه مفشخه وايده برضو
وبعد كده اسلام قال لساميه تمص زبره لحد ما وقف خالص وراح اسلام طالع فوقه وحط بتاعه علي خرم طيزه ودخله كله مره واحده
محمد صوت بصوت عالي اوي: طيزي اتفلقت اههه
اسلام ولا هو هنا وراح يدخل ويخرح بتاعه جامد لدرجه ان محمد اتعور في ظيزه وبقي يعيط من الالم مش المتعه واسلام فوقيه طالع نازل جامد اوي والدم خارج من طيز محمد لحد ما اسلام رحمه ونزل لبنه في طيزه وقامن فوقه ومسك عصايه كبيره ونزل بيهاعلي طيز محمد وبقي يضرب فيها جامد لحد ما علمت كتير واتعور علي طيزه من برا
اسلام: اهو يا متناك علشان تعرف ازاي تصوت وانا بنيكك
محمد بيصوت
اسلام: مسمعش صوت كسمك خالص فاهم
محمد: فاهم وبقي يعيط وخرم طيزه بقي ينزل دم وطيزه محمره اوي ومتعوره من اثار ضرب اسلام
اسلام طلب من ساميه تقلب محمد بحيث ينام علي ضهره عقبال ما اسلام يروح يجيب الجلده
اسلام جاب جلده ونزل بيها علي زبر محمد ضربه تلت ضربات علي زبره ومحمد كاتم الصويته بالعافيه
اسلام.: ساميه اطلعي بكسك علي وش المتناك ده وشخي مايه في بوقه هو يبلعها كلها
وفعلا ساميه. طلعت بكسها،فوقه وبقت تشخ ومحمد بلع مايتها كلها
ساميه: اسلام انا عايزه اشخ. خرا
اسلام: لا ده بقي حاجه تانيه اقعدي علي صدره وشخي
ونزلت ساميه قعدت علي صدر محمد وبتشخ خرا وبعد ما خلصت
اسلام: اطلعي بقي علي بوقه وخليه يمسح خرم طيزك ويلحسه ويدخل لسانه فيه عقبال ما اجيب جوانتي
وطلعت ساميه خلت محمد يلحس خرمها واسلام جاب جونتي ودهن الخرا علي جسم محمد كله ودهن علي وشه،وجسمه كله
وبعد نص ساعه صوته اختفي فا قررو انهم يخشو يشوفو ايه الي بيحصل جوه فا لقو محمد اغمي عليه فا فكوه وشالوه وحطوه في البانيو وخطو عليه مايه بتلج فا فاق وكان فعلا مش قادر يتحرك والسرير جوه مليان دم ولبن من اسلام ومحمد
محمد جاب اصلا 5 مرات
وفاق محمد وكتف اسلام بمساعده ساميه ورزع زبره فى طيز اسلام وابتدا ينيكه فى طيزه واسلام يصوت لحد ما ملا طيز اسلام بطوفان من لبنه
بيت فيروز
سيد بيقلع كنزي الهدوم وفيروز جمبه بتقلعه هدومه ومسكت زبره حطته في بوقها
قام سيد نيم كنزي علي ضهرها وحط بتاعه في بوقها وبقي ينيك بقوها ودخل زبره جوه علي الاخر لحد ما شرقت
قام سيد خلا فيروز تعمل وضع الكلبه وبقي يفرش كسها
فيروز: اححححح حط زبرك.... حط بتاعك الجامد ده في كس اختك المفتوحه حطه في كس اختك الشرموطه اللبوه
سيد: احط ايه يا شرموطه
فيروز: خخخخخ حط زبرك حطه ابوس رجلك هيجانه جدا
وسيد حط بتاعه وبقي ينيك فيها بعنف وبقي يقفش لكنزي ويلعب في طيزها وكسها
شال بتاعه من كس فيروز وخلي كنزي تعمل وضع دوجي ستايل وحط بتاعه في طيزها وبقي ينيك فيها جامد وهي ولا بتعمل اي صوت ولا حاسه باي متعه خالص ومبتتحركش ومبرقه كانها جثه
وبعدين قام سيد نيم فيروز علي ضهرها وفتح رجلها وبقي ينيك فيها دقيقتين وجاب لبنه ونام جمبهم
قامت كنزي بسرعه تلبس وهي خارجه
سيد: المره الجايه يا لبوه تجيبي معاكي 5 تلاف جنيه بدل ما تبقي اشهر من ساره جاي تمام
كنزي بتعيط: اجببهم منين دول
كنزي خرجت من عندم وروحت وبقت تعيط جامد اوي مبقتش عارفه تحيب الفلوس منين بعد ما بيتهم نام خالص دخلت فتحت دولاب ابوها وسرقت من فلوس ابوها بتاعت شغله 5 تلاف جنيه
الصبح
ابو كنزي: يا ام كنزي يا ام كنزي تعالي بسرعه
ام كنزي: ايه في ايه
ابو كنزي: في 5 تلاف جنيه ناقصين لا دول مسروقين
ام كنزي: مين الي سرقهم يا بابا
ابو. كنزي معرفش بس غالبا الخدامه بتاعتك دي
ام كنزي: فعلا دي كانت بتقولي انها فعلا من يومين محتاجه فلوس وانا قولت لها لا
انا همشيها بس من غير فضايح
وكنزي سامعه حوارهم وبقت،خايفه لدرجه انها شخت علي نفسها قامت كنزي غيرت هدومها ونضت السرير ولبست ونزلت الجامعه
بعد فتره
الجامعه
كلنا بنجيب النتيجه وكانت كا الاتي
انا: 97.5%
سلمي 98.1%
اسلام 96%
محمود: 91.5%
رغد 95%
كنزي 60%
بيت ساميه
انا طالع لشقت ساميه علي السلم وطالع ورايح ناحيه الباب لقيته موارب فا فتحت براحه وبخش سمعت صوت ضرب في اخر اوضه وصوت اهات فا روحت هناك براحه مهو انا عارف ان محمد. في الشغل ورايح براحه وببص عليهم من الباب وكانت الصدمه..... لا ده اكبر صدمه في حياتي كلها...... اسلام راكب علي ساميه وحاطط بتاعه في طيزها ومحمد نايم قدام ساميه وهي حاطه بتنيكه بالزبر الصناعي وبتتناك في نفس الوقت..............
###يتبع
الجزء الحادي عشر
فتحت الباب وسمعت صوت اهات جايه من اخر الشقه وانا عارف ان محمد في الشغل مش في البيت فا دخلت علي هناك وكل ما اقرب الصوت بيزيد واسمع اهات ساميه اعلي لحد ما دخلت وكانت صعقه عمري ساميه عامله وضع الكلبه وبتتنك من اسلام بطيزها وبتنيك محمد بالزبر الصناعي .......
اول ما دخلت حسو بيا محمد قام مفزوع ستر نفسه وساميه اسلام جم يتحيلو عليا اني افهم بس وانا مش شايف قدامي غير ذكرياتي مع امي وصاحب عمري ذكرياتي مع ابويا الي مات ذكرياتي مع اسلام وموقفنا مع بعض وامي وكل حاجه عملتها ليا وفوقت علي امي وهي بتبوس رجلي اني افهم بس واسلام بيتحايل عليا روحت جاري علي اسلام واديته بالبوكس في وشه واديته شلوتين في بضانه وقعدت اضرب فيه جامد لحد ما وشه اتشلفط خالص وبعدين قومت نززلت وساميه منهاره من العياظ وانا اول ما خرجت من الباب علي السلم ساميه جريت ورايا ،ملط علي السلم
ساميه: طب احمد افهم طيب والنبي
انا وقفت اخيرا ورديت عليها: افهم ايه..... افهم ايه ان امي بتتناك من صاحب عمري وبتنيك،جوزها،افهم كده
ساميه منهاره من العياط: انا بعمل كده و**** غصب عني و**** غصب عني طب بص متسامحنيش خد النفتاح ده ابوك سابهولك خده
ببص علي المفتاح لقيت،شكله غريب عامل زي المفاتيح القديمه بس احمر خالص
بس في مكان في دماغي بيقول اني شوفت المفتاح ده مع بابا قبل كده........ اه افتكرت كان بيفتح بيه ورا المكتبه
مكان اخر
سلمي: خطتك يا رغد مجبتش نتيجه
رغد: مهي مش هتيجي من اول مره كده مش هترتبطي باحمد كده وبعدين لازم اخليه يحس انك بجد روحتي مش انه مسلسل وخلاص فهمتي
سلمي: اه اه فهمت خلاص
رغد: بصو بقي انتو الاتنين انا هقول لاحمد انكو بتخرجو وانكو بتتفسحو مع بعض بس كل واحد يبقي في بيته اوكيه
محمود: اوكيههه
سلمي: اشطا،تمام **** يسهل
بيتي
وصلت بيتي وانا جوايا حزن كبير اوي وبفكر طوول الطريق
ليه صاخب عمري طلع بالوساخه والحقاره ده؟
ليه امي طلعت شروموطه كده؟
ليه متجوزه معرص وخول بيخلي مراته تتناك ومخلي مراته تنيكه؟
اتا ليه عايش؟........
اول ما وصلت دخلت حركت المكتبه ولقيت حاجه زي خزنه صغيرة في الحيطه كده وفيه،مكان للمفتاح فيها فتحت الخزنه ولقيت ورقه جواها وفلوس خدت الورقه وكانت من ابويا
من / ياسر...
الي ابنه العزيز / احمد ياسر
تحيه طيبه وبعد.........ابني العزيز اود ان اشرح لك انك الان في مشكله كبيره وانت الوحيد القادر علي اتخاذ قرارات لحلها.... بني انت ابن ياسر انت الوحيد القادر على اتخاذ اصعب القرارات في حياتك يا ما حل ما انت به اوالاستسلام والهروب كالجبان
قبل ان اكون بني فا انت صديقي. وصديقي العزيز كا عمك مصطفي هو صديقي العزيز وهو الذي يعرف عني كل شيئ لقد عملنا معا في اشياء مهمه يا بني لقد افسدنا منظمات دول نحن الاثنين لقد قمنا بكثير من الشر ولكن لكي يناصر،الخير،في الاخير لقد كان لنا اعداء مثل صالح سعيد لقد كلن من الد اعدائنا ولكنه قد اختفي لمده قصيره لقد اختفي من بضعده اشهر قبل وفاتي ولكني لست خائفا الا عليك وعلي امك.... ستكون امك في رعيتك حتي وهي بعيده عنك امك هي من اسرف الناس صدقني يا ولدي العزيز هي من سوف تحميك منهم باي طريقه ثق بها وسوف تنجو وسوف تصير مشاكلك تافهه بعد تدخلها وحلها،لك واحمي اختك اسراء باي طريقه يا،بني ختي لو وصل لامر لسفرها بعدينا،بني انت اذكي منهم جميعا لاعبهم بالعقل وسوف تسودهم جميعا ولكن يجب ان يكون بجانبك انثي تحبهاوتخبك،تثق بها وتثق بك واخيرا لكل مشكله حل وانا حلي دائما كان مع عمك مصطفي سوف تحد عنده كل الحلول لاي مشكله
اشد تحياتي / ابوك...........
ددماغي بقت تلف وتدور وكلمه ساميه ( احنا بعمل كده غصب عننا بتدور في دماغي مش قادر انساها خالص
فا قررت اني اتصل عليها
انا: الو
ساميه صوتها بتعيط جامد: الو ايوه يا احمد والنبي سامحني طب خليني افهمك طيب خليني افهم انا مغصوبه علي محمد واسلام برضو مغصوب عليه
انا: احكي كل حاجه
سايمه: مش هينفع علي التليفون تعال علي كافيه £££££££ الي في الزمالك بعد سااعه
انا: تمام انا جاي
ورحوت وقعدت في الكافيه،لقيت اسلام وساميه دخلين،علينا واسلام وشه معلم اوي من ضربي ليه وقعدو قدامي
ساميه: هنحكي بس متقاطعش تمام
انا: تمام
فلاش بااااااااااااااك
لما كنت انت في تالته اعدادي
وابوك كان مات بقاله سنه روحت لواحده صاحبتي
ساميه: ناهد ازيك عامله ايه حبيبتي
ناهد: كويسه الحمد *** اتفضلي خشي يا ساميه اتفضلي
ساميه دخلت عندها وبعد كلام كتير......
ناهد: عندي ليكي عريس انما ايه تحفه
ساميه: عريس ايه يا،ناهد احنا هنهزر بقي مش انا كبرت علي كده برضو
ناهد: كبرتي فشر ده انتي ولا شابه في العشرينات
ساميه: هههههههه وعريس ايه ده انشاء ****
ناهد: سامي اخويا
ساميه: والنبي تتوكسي وانتي واخوكي
ناهد: هههههههه بكلم جد يا،بت
ساميه : ده عنده 80 سنه يتجوز ايه ده يتدرب علي الموت يا بنتي
ناهد: ههههههههه يخرببيتك يا ساميه
وبعد كلام كتير معاها نزلت من عندها واول ما بقيت،علي باب العمارة لقيت عربيه كبيره خطفتيني وخدتني مصنع مهجور واول ما دخلت متكتفه لقيت اسلام جوهه مخطوف قعدونا 3 ساعات من غير،اي حاجه
لحد ما دخلونا اوضه كده،تحت،الارض اضائتها عاليه اوي ومتوسخه وفيها سرير وكرسي وادو لكل واحد فينا عصير بس العصير ده مكنش عصير عادي العصير بتاعي كان فيه خمس نقط مهيجه للست وعصير اسلام كان فيه حبيتين فياجرا
بعد5 دقايق لقيت ايدي بتروح لوحدها علي كسي ولقيت اسلام بيضرب عشره بالعلبه العصير فتح فتحه فيها ومدخل زبره وانا اول ما شوفته ولعت بقيت هايجه جدا جدا،جدا ولقيت نفسي لا اراديا بروح ناحيته وبحط زبره في كسي وبدء ينيك فيا قعد ساعتها وقت طويل جدا ينيك فيا معدتش الوقت بس عديت انا نزلت كام مره نزلت 9 مرات وبعد ما نزل كنت لسه هايجه فا كنت بخبط علي الباب وبقول بصوت عالي كسي بياكلني لقيتهم مدخلين علينا حصانين ورجلين زنوج مش لابسن حاجه وزبرهم مدلدل ولو حلفت لك انه كان،مدلدل ونايم شويه واصل لحد ركبته!!!! المهم دخلو،الاحصنا وحطو زبر حصان في كسي وزبر حصان في طيزي وبدءو ينيكو فيا جامد لحد ما الحصانين نزلو لبنهم جوايا وانا كنت ساعتها بموت حرفيا جسمي كله مكسر. كسي ورم مبقتش قادره اقفل رجلي... لقيت الزنجين دخلين عليا وازبارهم شكلها،تخوف اوي ولقيت الاتنين عايزين يحطوه في كسي في نفس الوقت وفعلا دخلوه في كسي وبدءو ينيكو فيا جامد اوي وبعدين حولو ودخلو الاتنين في طيزي وبعدين بقو كل واحد ينيك في الكس والتاني ينيك في طيزي لحد ما اغمي عليا ونزلو جوايا انا فاكره انا نزلت غسل،كام مره ساعتها انا نزلت 14 مره.... سابونا نروح انا واسلام .... اسلام. نام يومين وانا نمت 3 ايام ولقيتهم مصورين،فيدو،ليا ولاسلام وللحصان ويقولو ليا،اتجوز محمد واخلي اسلام ينيك فيا ديما والا هبقي اشهر من اشهر موقع سكس في العالم كله وفعلا اتجوزت محمد وبقي اسلام ينيك،فيا،كل شويه وبعدين،انا متهدده بكل الحاجات دي وبدءو يدخلو عليا ميول جديده،انا و اسلام خلينا مع محمد ساديه وساغت شذوذ ومن فتره قليله،خلو اسلام ينيك محمد بس اسلام فشخه ساتعها لحد ما انت جيت،ودخلت علينا وكانت دي فرصتي انك تنقذني من ده انا منكنتش قادره انقذ نفسي بس عارفه انك انت الي هتنقذني واديتك المفتاح الي ابوك قالي لو وقعتي في مشكله كبيره واحمد فيها اديه المفتاح
انا: اسمه ايه الراجل الي بيهددكو ده
اسلام: اسمه صالح
انا: يديني تمام انا هتصرف
بيت فيروز
سيد: بقولك ايه انا عايز افتح كنزي يا فيروز
فيروز: لا يا سيد بلاش صدقني وبعدين هر،كسي مش مكفيك ولا ايه
فيروز. بيقرص شفايف كسها: ايه الي مكفيني ده احلي حاجه في حياتي كلها
وبعدين قام وحط زبره في بوقها وبت تمص جااامد كانها محرومه وتدخل ببضه في وبوقها وتدخله للاخر وبعدين وتلحس راسه وقام سيد يمص كسها ويلحس بظرها وبقت فيروز تقرب دماغه من كسها انه يلحس اكتر. لحد ما،قام سيد ونيمها علي ضهرها،ووحطه في كسها وبقي ينيك فيها جامد وهي تصوت جامد ولحد ما غير الوضع وعمل وضع الكلبه وبقي ينيك فيها جامد ويرزع جامد لحد ما نزل جواها......
قراءه ممتعه
الجزء الثاني عشر
فيروز: نزلهم في كسي نزلهم فييييي كسسسسيي اهه
سيد بقي يزوم ويشخر بصوت عالي: بنزل بنزل_ وراح يضربها علي بزازها وعلي كسها.
سيد: خايف انك تحملي مني
فيروز بتورتر: لا اصلي باخد منع للحمل
سيد: اه تمام اصلي بنهزل في كسك كتير
فيروز: نزل يا باشا ميهمكش
سيد بينام جمب فيروز وياخدها في حضنه
سيد: انا بفكر افتح كنزي
فيروز: لا بلاش احسن تسيبنا وتمشي
سيد: لا مش هينفع الفيدوهات يا بنتي وبعدين دي جايلنا من وراها صاحبها بيجي يخدرها وينيكها عندنا وافوقها وانكيها انا واسيبها تمشي واخر دلع خالص
فيروز بتبعص سيد في طيزه : ما تقوم تفقعني واحد كده علي السريع
سيد بيقرصها من كسها: هو كسك ده مش بيهمد ابدا
فيروز: هيهمد اذاي وانا كل تفكيري فيه ( بتمسك زبره)
سيد: خلاص مصيه
فيروز: عينيا ليك يا قلبي
قامت فيروز وعملو وضع 69 وبقي سيد بعبصها في طيزها بصوابعه وايده التانيه بقت تحت بزازها بيقفش فيهم وهي بتمص زبره وحطاه في بوقها وتدخله لزورها وتمص بضانه وترضع في راس زبره لحد ما قومها وراح واخد بوقها في بوسه فرنساوي وقام شايلها بايده وراحت حاطه زبره في كسها وبقي سيد ينيك فيها وهو شايلها وهي متعتها كبيره اوي اصلها بتحب الوضع ده جدا لحد ماايده فاجئه خانته ووقعت فيروز وزبره كله دخل في كسها لحد الاخر خالص واتشد وجعها اوي كسها ووقعت علي السرير وبقت تصوت من الالم الي في كسها وسيد بيضحك بصت ليه وقامت ضربته بالبوكسه في بضانه وقعد يصوت جمبها لحد ما قام وكتفها تحته وراح جاب حبل وكتف فيروز بيه وراح يمشي زبره علي وشها وبزازها وهي متمعه جدا وبتتحايل عليه يدخله وهو مش راضي وبقي يمشيه علي كسها وخرم طيزها وهي بقت تصوت وتطلبه انه يدخله لحد ما دخل الراس بس وبقت فيروز تشخر
فيروز: احححححححا دخله كله يا شرموط يا الي البنات بتتنيكك دخله يا متناك يا كسمك دخخخله اهه
سيد دخله كله مره واحده فيروز صوتت واهاتها بقت عاليه اوي سيد متحركش خالص زبره جوه بس مبيدخلوش ولا يخرجه وهي بقت تشتمه بازبل الشتايم لحد ما سحبه من كسها وسابه برا
سيد: بتضربيني انا في بضاني يا كسمك انا،هعلمك الادب
سيد بقي يفرش في كسها ربع ساعه كامله لحد ما كسها ورم كده كن برا من كتر التحسيس
لحد مادخله وبقي ينيك فيها بعنف اوي وبقي يشد شعرها جامد ويتف علي وشها وهي حرفيا بتتضرب مش بتتناك لحد ما نزل لبنه في كسها وقام سابها متكتفه وقفل الباب عليها بالمفتاح وراح يستحمي وينام
مكان اخررررررررر
انا داخل مكتب فخم انا واسلام وساميه
انا: استاذ مصطفي موجود
السكيرتيره: اه حضرتك استاذ احمد وانتي استاذه ساميه وانت اسلام
اسلام: استاذ اسلام لو سمحتي
السكيرتيره: سوري انا اسفه
ودخلو مكتب فخم وواسع نيك
انا: عمو مصطفي ازيك الحقنا
اسلام: ايه يا بابا ازيك جاينلك في مصيبه
مصطفي اقعدو بس فيه ايه وضغط علي زرار جمبه وجت بنت وطلب لينا نشرب ايه وبعدين
ساميه واسلام حكوله علي كل الي بيحصل ده قام مصطفي وراح نحايه باب اسناسير في مكتبه وخلنا وراه وضغظ علي زاز كده بالباصمه طلع زراير جديده مكان الزراير القديمه ضغط علي واحد نزلنا اوضه كبيره ننيك تحت الارض وفيها ناس قليلين شويه وقدامهم اجهزه كمبيوتر كتير نيك دخل مصطفي قعد علي مكتب كبير كده وضغط علي زاز جه لينا شاب رفيع اوي ومشعر جدا وعنده دقن كبيره وشعره طويل وناعم ولابس نضاره
مصطفي: ادخل يا،جورج
جورج ده بقي الي هيحل الموضوع.
خرج سريع من القصه
جورج: بريطاني اكبر هكر في العالم كله بدء اول عملياته لما كان في المدرسه وغنده عشر سنين هكر سيستم المدرسه بتاعته وخلي كل الشاشات لبي في المدرسه متعرضش اي حاجه غير افلام سكس لحصنه مع بنات بشعر،اصفر لما كان في ثانوي كان بيهكر حسابات اكبر شركات الاعلانات ويعرض بدل اعلانتهم فضايح لاشهر نجوم العالم، هكر حساب الحكومه الفدراليه في نص ساعه هكر جميع احهزه الاستخبارات الروسيه سنه 2009 اخر عمليه عملها سرق بينات مهمه جدا وعطل جميع سرفارات وكاله الفضا الامريكيه (nasa) بيتكلم 9 لغات ( انجيليزي فرنساوي ايطالي الماني عبري عربي وبرتغالي واسباني و روسي) بيقبض في الاسبوع 600000 دولار ايه بقي الفرق بينه وبيني لما هكرت انا ساب واي مش كتير علفكره )
رجوع من القصه
مصطفي: اقعد يا جروج
جورج: شكرا لك سيد مصطفي
مصطفي حكاله كل حاجه وقاله عايزين نخلص من صالح ده
جورج طلع لاب بتاعه وفتحه وهكر كل الكاميرات الي في بيت ساميه ومسح كل الي عليها وهكر كل اجهزه صالح ده وجاب فيدوهات ليه،وهو بينيك ستات عاليه اوي في مصر وخد صوته وحوله وخلاه يعترف انه هو الي هكر حسابات ناسه الاخيره بصوته وهو مقالش كده كسم،الفجر
وبعدين بعت الاعتراف ده والفيدوهات دي للحكومه وقفل الاب وقام وقف
جورج: تم كل شيئ سيد مصطفي هل تريد خدمه اخري سيدي
انا واسلام وساميه: احححححححححا ده خلص علي الراجل في ساعه الا تلت
مصطفي بيضخك:اه شوفتو بقي هكر هكر بقي مش اي كلام ده
خرجنا كلنا ومبلمين ومبرقين لبعض ولسه فاتحين بوقنا ركبنا العربيه ورحنا بيت،ساميه ولسه فاتحين بوقنا دخلنا،الشقه وقفلنا الباب وموتنا من الضحك
انا: هههههههه يدني وشي بيحمر جامد وبطني بتوجعني همموت مش قادر
ساميه بقت تعيط: انا خلاص مش هعمل حاجه غصب عني خلاص
بعدما هديتها خليتها تحكيلي كل حاجه
ساميه حاضر
الرجل ده كا عايز يخطبني بس انا كنت جدك رفضه وانا اتجوزت ابوك فا قرر انه ينتقم منا رجع بعد ما بني نفسه مع ناس صهاينه قوي اوي كده بس ابوك فشخه في افكاره وبقي من اعداء ابوك ولما ابوك مات قرر انه يفشخني انا وعرفت ليه خلي اسلام ينيكني علشان ابوك كان شغال مع ابو اسلام وده كان حاطط نقره من نقرهم
اسلام قام وقف قدامنا: انا مش هاجي هنا تاني صبريتني جدا يا ساميه علي المشاكل اشوف بس انا مليش حاجه هنا انا همشي!
قومت وقفت وحضنته: انت اخويا الصغير ياض متفكرش اني هغير رجهت نظري ليك
اسلام بقي يعيط علي كتفي: يسطا انا بحبك جدا يسطا و**** وانت اخويا
مكان اخر
انا بخبط علي بيت الهام: افتحي يا،الهام القدر جالك
الهام فتحت: خش يا معدل خش
انا: سلمي فين
الهام: متلقحه. جوه اهه
انا: سسسسلمي سسسلمي
دخلت فتحت مره واحده من غير ما اخبط وهي كانت نايمه قامت مفزوعه
سلمي: انت ايه الي جابك هنا
انا: يلا نخرج يلا. نخخخخرج
سلمي: طب اطلع برا هلبس متشدش الغطا واطلع برا
انا: مشدش الغطا ليه بغمز لها
ورحت شديته لقيتها لابسه سونتيان وكلوت موف جاامدين اوي عليها ورحت واخد الغطا واجاري وهي بتصوت ورايا زي الهبله وقامت قفلت الباب جري وشتمتي وهي. بتصوت وبعد ما لبست وخرجت روحنا سينما وكلنا ومفضلش معانا غيير 100 جنيه احنا الاتين
سلمي: تعال نقعد في كوستا كافيه
انا: لا ده هتلاقيه غالي اوي ده تعال مقعد اي كافيه صغير ومفيهوش ناس كتير
سلمي: اشطا. انا شوفت واحد تحت اهه يلا ننزل
وقعدنا بفتح اول صفحه لقيت كلام بالانجليزي كتير قلبت الي بعدها لقيت شاي ب 70 جنيه
سلمي متفتحيش المنيو ويلا نروح يا رمه كافيه ايه الي عايزه تقعدي عليهيا بنت الهام القرعه قدامي
..................
.............
........
....
..
الجزء الثالث عشر
(انا اسف علي التاخيرفي نزول الجزء ده كنت هكتبه وانزله اول امبارح بس للاسف حصل حاله وفاه عندي
ومكنش عندي اي مزاج اني اكتب جزء انا اسف )
سلمي: رغد انا مش مطمنه علفكره لخططتك دي حاسه انه هيروح مني
رغد: هيروح منك ازاي يا هطله انتي ده هيجيلك راكع
سلمي: والنبي تتوكسي بس
رغد: طب هنشوف وان غدا لنظير قريب
اسلام بيكلمني من التليفون : يلا يا عممممم نخرررج احمد احمد احمد احمد احمد احمد احمد احمد
انا: ايه يسطا ايه يسطا ايه يسطا عايز ايه؟ نخرج فين انت اهطل انت مش شايف الجو برا عامل ازاي
اسلام: عامل ازاي
انا: درجه الحراره عاليا نيك يا عم
اسلام: كسمك عربيتك مكيفه
احمد: كسمك انت هنروح فين
اسلام: هنروح نقابل رغد
احمد: خخخخخخخخخخخخخخخخخخ رغد المعيده احا
اسلام: مالك يا عم في ايه كده بقولك اه هي
احمد: مش دي الي فشختك اول يوم
اسلام: كسمها في طيزها هفشخها النهارده انا
احمد: قولي ازاي يا كسمك
اسلام: هتشوف يا ابن المتناكه تعال بس علي شركه ابويا
احمد: هي قدمت علي شغل عندكو
اسلام: اه ابويا قالي معيده عندك من الجامعه مقدمه عندي في الشركه
فا خليته يديها معاد ويوميها اديت الHR اجازه وهعمل معاها انا الانتر فيوه
انا: احااااااااااااا جاي حالا
رغد دخلت المكتب لقتني انا واسلام قاعدين علي كرسين ولبيسن نضارات شمس وقدمنا تربيزه ومستنينها وكسم العظمه
اسلام: حضرتك انا مديكي معاد الساعه كام
رغد: الساعه 5
اسلام: لا 5 بالظبط مش 5:03 دقيقه
رغد: انا اسفه اتاخرت
اسلام: اتفضلي اقعدي
رغد قعدت قدامه ومرعوبه نيك واديته ورق خبرتها وشهادات وقورصات وحاجات بنت متناكه تحسسك انك داخل تشتغل رئيس جمهوريه
اسلام مسك الورق ده كله ورماه علي الارض: مش هاممني كل ده انا هسالك شويه اساله وجاوبي علي اد اسالتي تمام
رغد: تمام ( بخوف ابن شرموطه)
اسلام: لو معاكي 100 شنطه في طياره ورميتي واحده يبقي معاكي كام
رغد :99
اسلام: ازاي تحطي فيل في تلاجه في تلت خطوات
رغد: تفتح التلاجه. تدخل الفيل تقفل التلاجه
اسلام: الاسد عمل حافله مين حضرها
رغد: كل الحيوانات معادا الفيل لانه في التلاجه
انا: ايه اكتر حاجه تشبه نص التفاحه
رغد: نصها التاني
اسلام: في ست عايزه تعدي النهر وخايفه من التمساح تعمل ايه
رغد: تعدي عادي اصل التمساح في حفله الاسد
انا: ازاي تدخلي زرافه في تلاجه في 4 خطوات
رغد: تفتح التلاجه، تخرج الفيل، تدخل الزرافه، تقفل التلاجه
انا: ايه هي المعركه الي اتقتل فيها عنتر ابن شداد
رغد: معركته الاخيره
اسلام: الست وهي بتعدي ماتت تعرفي تقولي ماتت ازاي
رغد: الشنطه الي رميناها وقعت علي دماغها موتتها
اسلام: السم لو انتهت صلاحيته هيبقي سم اكتر. ولا دوا
رغد: مش عارفه الصراحه
اسلام: امال انا الي اعرف اتفضلي مفيش شغل ليكي
رغد بدئت تعيط وقامت علشان تمشي ولفت علشان تروح للباب شوفت طيزهاكانت هتفرتك البنطلون وشكلها ابن متناكه
انا: رغد تعالي اتفضلي اقعدي
رغد جت قعدت: ايه
اسلام بدئ يبرقلبي رحت وشوشته في ودنه: يا ابن العرص حد يطرد بنت ملبن كده ده انت مريض اقسم ب****
اسلام: هتستلمي الشغل من الحد الجاي اتفضلي
رغد بقت مبسوطه فشخ انها هتشتغل في الشركه بس الغريب انها فرحتها دي مكنتش بمرتب ولا باسم شركه هي شغاله فيها بس لواحد :g058::g058:
كنزي دخلت بيت،فيروز ولما دخلت فيروز اديتها عصير وشربته ودخلت لسيد الاوضه وبدء يبوس فيها ويفعص في بزازهت لحد ما نامت من المنوم الي في العصير
سيد: خش يا محمود
ايه ده دقيقه واحده احححححححححا محمود!!!!
محمود دخل واول ما شاف سيد قالع: قرصه من بضانه: وحشتني يا شرموطه
سيد بيتالم: ادخل يا دكري خدرتهالك
محمود : تمام تسلم ايدك
دخل سيد لقي فيروز قاعده ملط راح ضربها علي بزازها جامد
ولقي كنزي نايمه مقدرش يتمالك وبقي يقفشلها ويفعص في بزازها ويحط زبه غي بوقها وينيكها في بوقها وشال زبره من بوقها وحطه علي خرم طيزها وتف عليه ودخل زبره وبدء ينيك فيها جامد ومبقاش يغير. اوضاع هو نفس الوضع وفضل ينيك فيها 10 دقايق لحد ما نزل لبنه وقعد جمبهم
سيد: تعالو. يا شرميط الحسو لبني
جم فيروز وسيد عليه جري وقعدو علي ركبهم تحته وبدء سيد مسك زبر محمرد وحطه في بوقه وقي يحاول يدخله لحد زوره وبقي يمشي لسانه علي الراس ولا انه اجدع شرموطه
وفيروز ماسكه بضانه وبقيت حاطه واحده في بوقها وتشفطها ونزلت بلسانها تلحس تحت بضانه ووصل لخرم طيزه وبقت تدخل لسانها في خرمه وزبر محمود بدء يقف تاني وقام خلي سيد وفيروز يعملو وضع الكلبه ووبقي ينيك فيهم جامد ويبدل زبره يدخله في طيز سيد ويذخله في طيز فيروز وبقي يدخله في طيز فيروز وبقي ينيك فيهم جامد اوي لخد ما نزل لبنه ونزل وبدء سيد يفوق كنزي وبقي يكمل الي كان بيعمله قبل ما تنام لحد ما نزل علي كسها لقاه منتوف وكنزي دهناه زيت وقي شكلها مغري جدا سيد تحت تاثير الشهوه واغراء كس كنزي ليه دخل زبره كله مره واحده مفاقش غير علي صوت صويت من كنزي ودم نازل من كسها كتير اوي وبقت تصوت
كنزي: فتحتني يا ابن الشرموطه..... بقيت شرموطه زي امك واختك يا متناك يا معرص ( بصويت)
ونةلت بالشلاليت في بضامه وجسمه وبقت تخربشه جامد وبلقلام وفشخته جسمه كله بقي يطلع دم وقام سيد زي الظور وكتفها وحط زبره في كسها وراح يدخله بدمه جامد وبقي ينيك فيها جامد لحد ما نزل في كسها وهي بقت تصرخ من الالم والحسرة ولمت هدومها وخرجت روحت علي بيتها ملت البانيو مايه سخنه نقعت جسمها فيه وخرجت راحت اوضتها قفلت علي نفسها الباب وفضلت تعيط لحد تاني يوم.....
قرائه ممتعه
الجزء الرابع عشر
كنزي بعد ما استحمت في مايه سخنه ومطهر قامت دخلت اوضيتها وبقت تعيط جامد اوي تعيط. علي انها اتسحبت لطريق وسخ وانها عليها فديوهات ومهددينها كمان ولانها مبقتش بنت ومش هتتجوز ولانها اصلا ملهاش في الكلام ده دي مكنتش بتشتم!!
كنزي قفلت علي نفسها الباب وفضلت قاعده في اوضيتها 3 ايام
ام كنزي: انا. خايفه علي بنتك مخرجتش من الوضه بقالها 3 ايام مبتكلش خالص وشكلها بتموت
ابو كنزي: ده ليه ده؟ مالها كده شوفيها طيب اسالي ايه الي حصلها طيب
ام كنزي :ماشي خلاص
راحت خبطت علي الباب
كنزي: سيبوني لوحدي ابعدو عني خلاص مش عايزه حد مش عايزه حاجه من حد *بصويت *
ام كنزي: خلاص خلاص اهدي كنت بسالك مالك يا بنتي
كنزي: لا محدش ليه دعوه اطلعو برا محدش يخبط تاني * وبدئت تصرخ جامد وبصوت عالي
محمود نايم علي ضهره سيد بيمص زبره وفيروز بتمص زبر سيد
محمود قام وخلي فيروز تعمل وضع الكلبه وخلي سيد ينيك فيها وجه من ورا سيد وحط بتاعه وبقي ينيك فيه... وبقي محمود يزق سيد علي فيروز بزبره وفيروز بقت متكيفه علي الاخر
فيروز: نيكني يا معرص نيك اختك الجامده وانت بتتناك من سيدك محمود نيك نيك يا كسمك.... ده اخرك يا ابن المتناكه ده اخرك ده انا لو جبت نسون ينيكوني هيكفوني عنك
سيد سخن اوي من الكلام ده وعدل نفسه وخرج زبر محمود من طيزه وطلع فوقها وبقي ينيكها اوي ويدخل زبره للاخر وبقي يرزع بكل تقله وفيروز تصوت من المتعه وزبر سيد بيوصل لاخر كسها وراحت معدوله وخلت بزازها لصدره ووشها لوشه وبقت تتنطط علي زبره وتشتمه وتبوسه وتقوله انت دكري وتشتمه تاني وتقوله يا معرص يا متناك يا خول يالي بتناك وبقي شلال نازل من كسها لحد ما سيد بقي يسرع اوي اوي ربزه بدء يقفل ويفتح وبدء ينزل شلال من لبنه في كس فيروز ونام جمبها مهدود ومحمود جه حط زبوه بين بزاز فيروز وبقي ينيك،في بزازها لحد ما نزل لبنه علي وشها ونام جمبها مهدود
وسيد زبره وقف تانى ورزعه فى طيز محمود وبقى ينيكه جامد لحد ما ملا طيز محمود بلبنه
فلاش بااااااااك فيروز ومحمود وسيد
منننن ززززمان اوي
سيد كان اكبر من محمود بسنتين وكانو بيلعبو في الشارع بليل،جم عيال يضربو محمود سيد دافع عنه وضرب العيال دي ومحمود شاف سيد جدع اوي وبقو صحاب ويلعبو مع بعض. وسيد يدافع عن محمود ويتقابلو في بيت سيد مره وبيت،محمود مره تانيه بس فيروز اخت سيد من صغرها وملبن يعني علي 6 ابتدائي بزازها بدءو يكبرو وهم صحاب اوي وزي الاخوات وفيروز بدء تكبر وهي لافت نظرها محمود ولما بقو في اعدادي بدءو يتفرجو علي افلام سكس مع بعض وبدءو يهيجو بس سيد كان جواه حب للافلام الشذوذ والتعريص بس خايف يقول كده لحسن محمود يتريق عليه او يهدده ولا حاجاه لحد في يوم وهم في ثانوي...
سيد :جبتلك فيلم انما ايه روععععععه
محمود: ورينا يسطي
سيد: اقغد انت بس
بعد نص ساعه من الفيلم محمود طلب من سيد انه يروح الحمام
سيد غمزله: الصابون علي ايدك الشامل والمناديل علي الحوض
محمود خرج وفتح الباب الي كان موارب لقي مفاجئه عمره ما كا يتخيلها شاف فيروز اخت سيد واقفه قدامه وحاطه ايدها علي كسها وبتدعك فيه براحه خدت بالها منه بصت علي زبره لقته واقف قدامه وطويل اوي جريت استخبت من الكسوف محمود دخل الحمام قلب في سبت الغسيل الوسخ لقي كلوت احمر بتاع فيروز مسكه وبدء يشم فيه ويلحسه ويمشيه علي زبره وهو بيتخل انه بينيكها لحد ما نزل وحطه علي الحوض وخرج وهو راجع لقي فيروز ماشيه راح غمز لها
ورجع لسيد كملو الفيلم وبعدين قام محمود تاني بحجه انه عايز يشرب ولقي فيروز خارجه من الحمام في ايدها الكلوت الي عليه لبنه وبتلحسه
راحلها وقام وقف قدامها وحط شفايفه علي شفايها وقالها بكرا تجيلي علي الساعه 11 للبيت هيبقي فاضي وراح غمز لها ومشي
_______________________
تاني يوم فيروز راحت له البيت وكانت لابسه جلبيه سوده واول ما دخلت وطلعت لشقته وخبطت فتحلها حمود وشدها علي جوه وحط شفايفه علي شفايفها ودابو في بوسه كبيره طويل اوي وبعدين قام محمود يقلعها هدومها وبقت ملط وراح منيها علي ضهرها وبدء يلحس في كسها ويعض غلي زنبورها وقام خلها تمص زبره بس هي مبتدءا وبقت تمشي لسنها علي الراس وبقت تلحس كانها بتلحس مصاصه،
لحد ما محمود قومها وخلها تعمل وضع الكلبه وجاب زيت زيتون ودخل صوابعه،با لزيت وبدخل صبعين وتلاته وبعدن دخل راس زبره
فيروز: شيله انا حاسه بنااار في طيزي مش قادره شيلهه وقام محمود ودخل زبره كله بالراحه لحد ما دخل كله وبدء يسحبه بالراحه وفيروز حسه بالم كبير ومتعه خفيفه لحد ما اتعودت وبقي يرزع فيها جامد وينيك فيها،وهي تصوت من المتعه وتعيط من الشهوه العاليه الي عندها وبقي محمود يدعك باديه زنبورها يبوسها في بوقها في نفس الوقت ويدخل لسانه في بوقها وينيك فيها جامد وهي تيعط من الشهوه وكسها جاب كتير اوي لحد دلوقتي 4 مرات ولسه
وفاجئه حدث ما لم يكن بالحسبان
.....
........
...............
.................... الباب خبط
سيد: افتح يا محمود جبت فيلم سكس جديد
محمود حط ايده بسرعه علي بوق فيروز علشان متصوتش وقاله: استني بس بستحمي
وقام لبس ولبس فيروز الجلبيه وقالها اخبيكي فين انا
جالته فكره
محمود بصي فيه مسمار كبير في شباك الحمام عجيب حبل واربطك بيه وا
نزلك في مسقط النور واربط الحبل في المسمار ده،ولما يمشي هبقي اطلعك تمام
فيروز بخوف: تمام
وعملو كده فعلا وفتح محمود لسيد
سيد دخل وبص علي محمود وهو عرقان ووشه احمر وقاله ايه كنت هتستحمي:
مخمود: اه كنت بس انت جيت
فاجئه في نص الحوار ده سمعت صوت فيروز بتصوت من مسقط النور سيد ومحمود بصو من الشباك ولقو فيروز مرميه علي الارض والجلبيه مرفوعه لحد بزازها وهي ملط من تحت... ........!
#يتبع
CENTER]
الجزء الخامس عشر
[/CENTER]
بص محمود وسيد لقو فيروز مرميه في ارضيه المسقط والجلبيه واصله لفوق بزازها وكسها وبطنها وفخادها وبزازها بايني من تحت
نزلو جري يلحقوها واول ما قامت سيد نزل فيها ضرب انها بتتناك من محمود وضرب محمود كام بوكس كده وربطهم بعد ما هدو حيله وهم مفشوخين
سيد طلع بيت محمود جاب سكينه ونزلهم: كويس اوي انا هفكم بس انت هتقطع هدومها وتنيكها كانك بتغتصبها تمام ولا ادبحك علشان يبان انه ****** في الفيديو ( ماسك الكاميره بايد والسكينه بايد تانيه) علشان انا اختي مش شرموطه بتتناك
محمود بخوف: تمام تمام هنيكها وهدومها مقطعه
قام سيد فكهم وخلي فيروز تفلقس وخلي محمود يحط بتاعه في طيز فيروز وخلاه ينيك فيها تاني
سيد: اضربها علي طيزها يا شرموط
محمود اداها كام ضربه علي طيزها
سيد: قفش بزازها يا كسمك قفش
محمود بقي يقف في بزاز فيروز وفيروز تحته تصوت من المتعه مش من الخوف لا.....
وبص محمود بطرف عينه علي سيد لقي صدمه مكنش يتصورها لقي سيد مطلع بتاعه علي منظر فيروز وهي بتتناك وبقي يضرب عشرات بص علي الارض لقي سيد جابهم قبل كده ومغرق البلاط محمود افتكر هيجان سيد لافلام التعريص وايه كمان هو ناسي مش قادر يفتكر...... اه الشذوذ الجنسي( الراجاله مع الراجله)
ساب محمود فيووز وراح لسيد وبدء يبوسه في بوقه وسيد متجاوب معاه اوي وبدء يدخل لسانه في بوقه ويخرجه ونزل محمود علي صدر سيد الي كان متقسم من الجيم وبدء يمص في حلمه صدره ويعض فيها علي خفيف وبعدين نزل علي زبر سيد وخده في بوقه وبدء يمص في زبره جامد ويلحس في بضانه وبعدين محمود خلي سيد يفلقس وتف علي خرم طيزه ودخل زبره براحه في طيز سيد...... بس الغريب ان زبره دخل براحته خالص للاخر عادي واضح ان سيد بينيك نفسه،بالخياره وبدء محمود ينيك في سيد جامد وفيروز جت وخلت سيد يمص في كسها وهو بيتناك وبقي محمود ينيك سيد وسيد بيمص كس فيروز وفضلو كده وسيد جابهم 3 مرات وفيروز جابتهم مرتين ولحد مامححود حابهم ونام علي الارض من التعب وبعد نص ساعه من الراحه بدءت فيروز وسيد يضحكو جامد ويشاورو علي محمود
محمود: يديني علي المقلب ابن التناكه
فيروز: احاااااا دي دخلت عليه
محمود قام وقالهم فيه ايه
فيروز انا هحكيلك ده مقلب انا وسيد عملناه فيك
محمود: احااااا انت معرص وشاذ يا،سيد
سيد:اه وفيروز بتنكني بالخياره كمان
محمود: طب دقيقه واحده بس افهم كسم الحوار ده كده احكيلي يا فيروز ( بيبعبص في طيزها بغباء)
فيروز بشرمطه: اه اه خلاص هحكيليك
فلاش باكك جوه الفلاش باك
فيروز في مره بعد ما محمود مشي من عندهم كانت راحه لسيد تحكيله حاجه وهي راحه ناحيه الباب سمعت صوته من جوه بيقول كلام غريب ومشغل سكس
محمود بيدعك في زبره وحاطط خياره في طيزه: اه نفسي تتناكي قدامي واشوف الزبر وهو بيوصل لكسك من جوه كده وبينزل لبنه فيكي يا فيروز نفسي انزل الحس لبن الرجاله الي اتمتعو بلحمك نفسي الحسه من علي كسك وعلي طيزك نفسك تنيكيني في طيزي بالخياره قدام الناس هحححححح( بينزل لبنه من زبره)
وهو بيقوم علشان يعدل هدومه جت فيروز من وراه وراحت زقت الخياره جامد في طيزه
سيد بخوف: احا مين فيروز انتي امتي من هنا و بتعملي ايه هنا انتي
فيروز: هشششش اسكت خالص يا معرص ( بتزق الخياره في طيزه جامد)
وبدءت فيروز تدخل وتخرج الخياره من طيز سيد وكانها بتنيكه لحد ما جاب لبنه تاني وهي نامت علي ضهرها وقالت له تغالي يا محمود نيكني جاند قدام سيد اخويا ( تخيل علشان تهيجه) وفاجئه سيد او ما سمع كده زبره قام كانه منزلش مرتين قبل كده وسيد بكل غشوميه دخل زبره في طيز فيروز. وبقي ينيك فيها جامد وهي بتصوت تحته نيكني كمان نيك اختك الجامده نيكها نيك اختك الي الولاد بيهيجو عليها ويبعبصو فيها في المدرسه نيك نيك اختك كمان يا معرص انا بجيب ودء خرم ظيزها يقفل ويفتح جامد ويضغط علي زبر سيد ويعصره لحد ما سيد نزل لبنه تالت مره في طيزها ونام من التعب...... بعد فتره اتفق سيد مع فيروز انها ترقبهم من ورا الباب وتحاول تغري محمود بكسها وبمنظر كسها علشان يهيج عليها ومحمود شبه الاهبل اداهم هديه هي انه دعاها انها تيجي شقته
خروج من الفلاش ببااااك 1
محمود احااااااااا: ياولاد الزواني عملتو كل ده
فيروز بتلعب في زبره: اه عملنا كل ده علشان نوقعك
محمود قام وحط زبره في بوقها وبدء ينيك في بوقها لحد ما زيره بقي مفرود اوي
قدامه خلي فيروز تنام هلي جمبها ورفع رجلها لفوق وحط زبره،في طيزها وبقي ينيك فيها وهي تصوت من المتعه انها بتتناك بمزاج قدام اخوها وبقي محمود ينيك فيها
فيروز: نيك،تاني نيك في طيزي الملبن الجامده دي الي صحابي كلهم بيبعبصوني فيها نيكني قدام اخويا المعرص نيك نيك
محمود: بنززل
فيروز: هتهم في طيزي اروي عطش طيزي للبن اههه ( بتحيب عسلها)
وتكررت لقائتهم لحد ما محمود قال لسيد انه يفتح فيروز غصب عنها علشان متفكرش تبعد عنهم وهو الي خلي فيروز توقع كنزي وبقي يديهم فلوس علشان يعملو كده
الان
كنزي نزلتت للعيال الكافيه ووشها اصفر ورفيع وتحت عنيها اسود كتير اوي وعنيها حمراا من كتر العياط
انا: كنزي ايه الي عمل فيكي كده يابنتي انطقي
رغد:والنبي قولي بقي يا كنزي متتعبيش قلبي معاكي
الجزء السادس عشر
سلمي: كنننزي يلاهوي ايه الي حصلك كده
رغد: يلاهوي يا،كنزي ردي بقي والنبي
بعد ساعه كامله نتحايل عليها تقول نطقت وقالت الي حصلها كله السحاق مع فيروز ونيك سيد ليها وللفيديوهات وانها اتفتحت وانها ممسوك عليها فيديوهات كل ده قالت عليه
اسلام،: سيبو الحوار ده عليا تعال يا،احمد
طلعنا علي ابو اسلام وخدنا جورج معانا
اسلام: خلاص كده خلصنا ارتاحتي يا استاذه كنزي
كنزي: (بتعيط) طب وشرفي الي ضاع محدش هيرضي يتجوزني
اسلام: انا الي هتجوزك....... انا بحبك يا كنزي........
...
....
....
الجزء السابع عشر
اسلام: انا هتجوزك يا كنزي..... انا بحبك
كنزي ( فاتحه بوقها ومش مصدقه وعلامات الاستغراب والفرحه مليه وشها)
اسلام: انا مش بس بحبك لا ده انا بحبك من زمان بحبك من حتي ما قبل تخشي شلتنا او حتي جامعتنا....... كنزي انتي كنتي شاطره وكنت انا عارف انك نفسك في طب..... انا ذاكرت علشانك علشان ابقي معاكي في نفس الجامعه...... كنزي انا عمري ما فكرت ولا هفكر اني احب حد زي ما بحبك........ كنزي انتي ديما موجوده جوا قلبي مهما حصل.... لو اتفتحتي، اتهددتي، اغنصبتي، برضو هفضل احبك..... انا ديما شايفك طول اليوم لو انتي معايا، لو مش معايا فا انتي في خيالي وديما علي لساني يعني لو شوفت بنت بقول دي شبه كنزي في طريقه كلمها في بصتها في كل ده كنزي انا لو نايم وبحلم فا 10000000% انا بحلم بيكي جمبي ولو مش بحلم فا انتي صورتك محفوره علي جفني....... ( اسلام وطي علي ركبته ومسك ايدها) تقبلي تشاركيني في باقي حياتي وتبقي معايا علي كل حاجه حلوه او وحشه
كنزي ( فرحانه اوي اوي اوي ان حلمها اتحقق ان اسلام ممكن انه يبصلها اصلا ويبقي حبيبها اصلها بتحبه من اول ايام الجامعه بتحب حضوره وخفه دمه (( كدب اه انا عارف اسلام بيض)) قربت من الشله علشانه وهي استغلت ان سلمي جت تكلمها علشان تخش في شلتهم كانت بحبه هو بس وكانت بتعيط علشان شكلها وهي مفتوحه قدامه مش علشان عايزه تتجوز او حاجه
كنزي بدءت تعيط جامد اوي وراحت نطت عليه وهو لسه علي ركبته وقعو علي الاوض بقت فوقه وبقت تحضن فيه جامد جامد اوي وبقت تبوسه من كل حته في وشه جامد اوي وتقوله انها بتحبه اوي اوي اوي وانه اغلي ما في حياتها وانها كان في يوم حلمها انه يكلمها بس واديه دلوقتي قالها انه بيحبها
بعد فتره كده كنزي بدءت انها تخرج من حالتها الي هي فيها وكانت بتخرج مع اسلام كل يوم وهو بيحاول يحسسها بالامان وانه ديما جمبها
بعد فتتتره
سلمي كلمتني واتفقنا علي اننا نخرج مع بعض
وقولتلها تقابلني عند مكان كده
سلمي جت عليا وانا قاعد في العربيه وجمبي بنت اتصدمت من كده دي جايبه جواب فيه اعترافها بانها بتحبني دي كاتبه 6 صفحات ( رغايه اوي سلمي دي) المهم دخلت العربيه وقعدت ورا
سلمي: ازيك
حنان: الحمد *** تمام انتي صاحبه احمد
انا: حنان بنت صاحبه ماما هروح اقدم لها في الجامعه النهارده
سلمي: اه طبعا وماله طب والخروجه
انا: نبقي نخرج بعدها
وقعدت اهزر انا وحنان جامد اوي وضحكنا جامد
سلمي: احمد انا عايزه اديك حاجه ( في ايدها الجواب)
انا: ايه يا سلمي اتفضلي
وفاجئه حنان قلشه قلشه وقعدت اضحك انا وهي جامد اوي
انا: كفك كفك حلوه،القلشه دي جميله ( بعيط من الضحك)
انا: ها يا سلمي هتديني ايه
سلمي: اه.... كنا هديك جوا... قصدي فلوس المكوه الي حسبت عليها لما كنت عندنا ومعكناش فكه،
انا: اقعدي يا هطله تديني فلوس ايه انتي زي اخي وامك اكترمن امي يعني زيتنا،في دقيقنا امال ايه الجواب الي في ايدك ده
سلمي: لا ده جواب ماما كانت بعتاه لجامعتها علشان تطلب منحه للدراسه مره تانيه اصلها عايزه تشتغل ( اي كلام)
بعد ما خلصنا تقديم الجامعه لحنان طلبت انها تخرج معانا وسلمي كانت مخنوقه اوي وطلبت،انها تروح في نص الخروج وطلبت اوبر ومشيت،فعلا ومخلتنيش اوصلها
حنان: البنت دي شكلها بتحبك وبتغير عليك
انا: لا دي شايفاني زي اخوها بالظبط
حنان اسمع الكلام انا بقولك بتحبك يعني بتحبك
وخلصنا اليوم وروحت حنان وبقفل العربيه وقع قدامي جواب واقع في الدواسه،.... ده بتاع سلمي بتاع امها...
الجزء الثامن عشر
ببص كده جوا العربيه قبل ما اقفلها لقيت الجواب بتاع ام سلمي الي هي قالت عليه اخدته في ايدي علشان ابقي اديهولها بعد كده
طلعت استحميت ونمت صحيت تاني يوم نزلت ورحت علي بيت سلمي وبخبط وفي ايدي الجواب فتحت سلمي خرجت دماغها بس لقتني واقف وفي ايدي الجواب
سلمي: احييييييه **** ميكنش قرءه ****
فتحت سلمي الباب ونتشت الجواب من ايدي وجريت علي اوضتها بسرعه
انا: يا بنت الهطله هههههه
بعد كام يوم كنا قاعدين الشله كلها
رغد: تيجو نطلع الساحل 4 ايام
اسلام: لا بلاش ساحل هتلاقيه زحمه فشخ دلوقتي
سلمي: اه هتلاقي الساحل زحمه
انا: طب تيجو نطلع الجونه او دهب
اسلام لا دهب بعيده اوي تعالو الجونه
انا: اشطا خلاص الاسبوع الجاي نروح بعربيتي
المهم جهزت شنطتي مخدتش هدوم كتير شنطه ضهر يعني وعديت علي اسلام لقيته واخد شنطه ضهر برضو زي وعديت علي سلمي ورغد لقيت كل واحده واحده شنطه سفر كبيره( احا دول 4 ايام) وكنزي واخده شنطه ضهر برضو بس واخذه معاها شنطه سفر صغيره
المهم حطيت الشنط في العربيه ومشينا
الجونه 8 ساعات
المهم مشينا واول 3 ساعات سوقتهم انا وبعدين سلمي ساقت ساعه واسلام ساق ساعتين وكملت انا الباقي
وصلنا مهدودين خالص كل واحد طلع اوضته كانت توزيعه الاوض كده
سلمي. رغد. كنزي اوضه فيها 3 سراير
انا اوضه بسرير
اسلام اوضه بسرير
دخلت الاوضه وحطيت لبسي واستحميت ونمت صحيت تاني يوم علي 8 كده ملقتش حد منهم صاحي لبست المايوه ونزلت البحر وخدت معايا كتاب فضلت قاعد علي البحر لحد الضهر ولقيت رغد بتتصل بتقولي انت فين قولتلها علي البحر نص ساعه لقيتهم كلهم قدامي رغد لابسه مايوه اسود شرعي وسلمي لابسه مايوه قطعه واحده لونه موف وهي بيضه وكان شكلها من الاخر كده حاجه تانيه وكنزي لابسه مايوه بامبي وماسكه في ايد اسلام جامد وهو حاضنها اوي
نزلنا البحر وكان واحده واقفه جمب اسلام عماله تلمسه من زبره لمسات متكرره ويبان انه من غير قصدها قام اسلام وخرج من البحر
كنزي: رايح فين
اسلام: رايح الحمام وجاي ثانيه واحده وخرج البنت خرجت وراه علطول وكنزي عرفت انها خرجت علشانها فا راحت وراهم
اسلام ماشي ناحيه الحمام
(البنت اسمها رقيه)
رقيه: استني بس يا عسل انت كده
واقفين وراهم حيطه كبيره كده يعني الي علي البحر ميشوفهمش بس كنزي قررت تتجسس عليهم وتشوف بيقولو ايه
رقيه: بسسس بسسسسسس
اسلام: حضرتك عايزه ايه
رقيه: هكون عايزه ايه نتعرف يعني وانت حلوه،وقمر كده
اسلام: حضرتك انا معرفكيش ومش عايز اعرفك اصلا علشان انتي وسخه وانا قدامي الي ماليا عيني وراح ماشي
كنزي واقفه ورا الحيطه وكانت مبسوطه اوي انه عمل كده اسلام فاجئه كنزي جريت
كنزي: اسلام... اسلااااااام
اسلام وقف وبصلها راحت نطت لفت ايدها حولين رقبته وبقت تحضنه جااامد اوي
كنزي: انا بحبك اوي اوي يا اسلام
اسلام: انا مش هقول بحبك اصلا علشان اكلمه دي مش هتوصف 1% من الي انا حاسه ناحيتك يا كنزي:g058:
بليل قاعد انا واسلام علي حمام السباحه ورغد وكنزي وسلمي في حمام السباحه
اسلام: روح قولها روح يا ابني مش هتخسر حاجه و**** روح بس
انا: خايف اخسر صحوبيتها اخسرها يا ابني انا بحبها اوي و**** وخايف اني اخسرها
عارف يا اسلام انا قصادها ببقي اهبل اوي انت بتشوفي قصاد اي بنت بقتلها بثقتي بنفسي
انما سلمي حاجه تانيه انا حاسس اني مستاهلش انها تحبني تحسها اعلي مني واطيب مني سلمي دي بحس انها اطيب واحده شوفتها في حياتي و**** :g058:
حاسس اني هقولها اروح اقولها يسطا؟
اسلام: روح يسطا روح
انا: مش عارف اروحلها امتي يسطا
اسلام: روح في الوقت المناسب يسطا الي انت تشوف انه كويس
انا: ماشي يصاحبي يلا ننزل
نزلنا معاهم ولعبنا بكوره كانت موجوده اصلا في حمام السباحه وطلعنا وانا طالع كان زبي واقف اوي معرفش ليه والمايوه كان لازق فيه جامد ووكان بارز من تحت المايوه وتفاصيله باينه سلمي بصت عليه واتكسفت رغد بصت وضحكت وطلعت غيرت من غير ما اهد بالي من ضحكهم ونمت
تاني يوم قررنا اننا نطلع نخيم في الصحرا وطلعنا فعلا
وكان مكان قريب من الفندق وراه يعني نص ساعه مشي
كنا خمس خيم كل واحد خيمه بس كنزي خافت وقررت انها تروح تنام مع اسلام في خيمته نامت في حضنه وهو ايده علي ضهرها يعني وصله فوق طيزها بحاجات بسيطه وفاجئه بصت في وشه جامد وباسته من بوقه وفضلو في بوسه خمس دقايق
كنزي بصوت واطي: عايزاك
اسلام طب تعالي نروح الفندق
اسلام خد كنزي وركبها علي بيتش باجي بتاعنا وراح الفندق بيها وخدها في اوضته واول ما دخلو لفها اسلام.
وقعد يبوس فيها في شفايفها جامد وعلي رقبتها وقلعاها هدومها ومسك بزازها وقعد يمص فيهم جامد وقعد يمشي لسانه علي الحلمه وكنزي بتخسس علي دماغه
كنزي: اه اه يا،حبيبي تاني مص صدري تاني يا قلبي يا كل الي ليا مص صدر حبيبتك الي بتحبها ( ده اسلوبها)
ونزل اسلام لكسها قلعها الكلوت لقي كسها مغرق الكلوت عسل مسكه ورماه بعيد لقي كسها ابيض خااالص ومفيهوش شعره واحده وفيه احمرار كده من عند شفايف كسها وقد يلحس ويمص في شفايف كسها ويعض زنبورها ويلحسه ويشفطه وبعدين خلاها تلف تنام علي طيزها وقعد يلحس كسها من ورا ويلخس خرم طيزها ويدخل لسانه فيه.
وكنزي حرفيا في عالم تاني من المتعه وانها مبسوطه جدا وهيجانه جدا مع انها جابت 3 مرات
كنزي: مصلي تاني يا حبيبي انا بحبك اوي اوي اوي يا كل حياتي بحبك اوي وكلي ملكك وانت كل حياتي انا بموت فيك ااااه كسي اتهري مص دخله بقي والنبي هموت دخله هموت دخل زبرك ريح حبيبتك
اسلام خلاها تلف وبقي يمشي زبره علي كسها من برا وسالها
اسلام: متاكده انك عايزه كده
كنزي: اه عايزه كده اه دخله بقي والنبي دخله هموت
اسلام دخل زبره جوه كسها
كنزي: هححححححححححححححح مليني من جوه زبرك يا،اسلام اه بحبك اه اه براحه انا بموت فيك براحه اه اه
اسلام بقي يدخل ويخرج براحه وبدء يسرع براحه وبقي يرزع جامد وبزازها تروح وتيجي قدامه وهو بقي هيجان جدا
وبدء اسلام يبوسها من بوقها وهو بينيك فيها وحب يغير الوضع ونام علي ضهره وخلي كنزي تطلع علي زبره وتتنطط وفضلت كده لحد ما اسلام نزل وكنزي نزلت. 5 مرات من الهيجان علي اسلام ونامو جمب بعض من غير ما يستحمو
مكنتش عارف انام وخرجت قعدت شويه. علي البحر لقيت شويه سلمي جايه
سلمي: ممكن اقعد
انا: افضلي اقعدي
وفضلنا ساكتين شويه سلمي تعملي ايه لو حد قالك انه بيحبك كده مره واحده
سلمي: علي حسب يعني هو مين
انا: قولي هتتصرفي ازاي معاه لو هو حد قريب منك
سلمي: مش عارفه و**** يا احمد انا ممكن اعمل ايه بس لو بحبه ايد هتبسط،وهقوله اني ببادله نفس الشعور بتسال ليه
انا: ولا حاجه
سلمي: طب انا دخله انام وقامت
قومت وراها ومسكت ايدها هقولك حاجه مهمه اوي وبصيت في عنيها جامد بصت حب وشوق
سلمي بلهفه شديده: قول
نا: انا....... اناا....... انا بحبك يا سلمي بحبك اوي :g058:
الجزء التاسع عشر
انا: سلمي انا بحبك
سلمي بصتلي وعنيها بدءت تدمع جامد وبدءت تقول كلام مش مفهوم وتحضني وتبوس في رقبتي وتتشلعق في كتفي وتعيط جامد وبعدين وقعت علي الارض وقعدت تقول كلام كتير اوي بسرعه جدا مفمهتش منه غيرشويه كلام ( انا بحبك اوووووي و**** ، انا بحبك من 3 ثانوي ، انت فين ده كله انا بحبك اووي و**** بحبك اوي ، انا كنت بكذب لما قولت ان محمود بيحبني انا كنت. متفقه معاه انا بحبك اووي اوي اوي اوي اوي و****)
وفي الاخر قعدت جمبي وسندت راسها علي كتفي وحكتيلي كل الي هي عملته علشان توصلي وكل الي رغد ساعدتها فيه ( من غير ما تحكي طبعا انها قلعت قدامي بقصدها) وقعدت احكيلهاانا بحبها قد ايه
انا: انابحيك مثلا من سنه معرفش مكناش عايز اقولك ليه كنت خايف لتكوني بتحبي ولد تانس مثلافا ترفضيني او مثلاتبقي انتي مش شايفاني غير اخوكي كنت خايف اقرب منك لصداقتنا تروح وساعتها مكنتش هقدراني اشوفك او اتكلم معاكي ولانك اغلي عندي من اي حاجه فا قررت اني مقولكيش علشان انا بحبك اوي اوي اوي انتي كنتي بالنسبه ليا زي الاكسجين والاكل كنتي اهم منهم كنتي جوايا في قلبي.... قصدي كنتي انتي قلبي كنتي انتي الي بتخليني اعيش كنتي انتي الي بتديني الامل كنتي انتي سبب وجودي هنا كنت بخرج من البيت،علشانك اصلا.... انتي اهم من اهم حاجه في حياتي عارفه لما كنتي بتقوليلي اني زي اخوكي كنت بتضايق اوي يا سلمي..... سلمي انا مش هقول بحبك ولا بعشقك علشان ببساطه انتي عارفه اني مقدميش غيرك احبه او اعشقه علشان في وجودك سواء جمبي او مش جمبي فا انتي لغيتي كل الستات الي موجودين في العالم لانك ببساطه سرقتي قلبي ( مسكت دماغها وبوسه قرطها* فوق عنيها وتحت شعرها*)
سلمي: الكلام الي انت قولته كله ده قلبي و****، ثم انك. بتخرج علشان ي فا انا مش بخرج علشانك انا بخرج علشان نفسي لاني لو مشوفتكش اناممكن يحصلي حاجه في دماغي مثلا ممكن اتجنن انا بحبك اكتر ما انت بتحبني وبتحب نفسك وبتحب كل الناس انا حبي ليك اكبر مناكبر حاجه موجوده. في الكون ده ( مسكه ايدي وشبه صوابعها في صوابعي) انت بالنسبه ليا يا احمد مش قلبي وعقلي والكلام ده كله انت كلي انت الي بتمشيني انت الي بتخليني اتنفس انت الي بتخليني اصلا افكر اني اعيش يا احمد انا كلمه بحبك او بعشقك دي متوصفش 00.000001%
من الي انا حساه نتحيتك انا بحبك وبعشقك وبموت فيك انا ممكن اني اموت نفسي علشانك
انا: بس متقولش لحد اني قولت لك كده هعملها مفاجئه قدامهم
سلمي: ماشي يا حبيبي
روحت حضنتها وبوسه قورتها تاني وخطيت دمغي علي دماغها علي كتفي وفضلنا نتكلم لحد ما الشمس طلعت قدام البحر في الصحرا
وصحينا رغد ومشينا ( انا كنت عارف ان كنزي مع اسلام فا توهتهم) ومشينا واحنا ماشين اتصلت باسلام خليته يصحيها ويوديها الاوضه تنام هنا) وفعلا صحاها واستحمت بسرعه وباسها من بوقها بوسه طويله وخلاها تمشي وراحت كملت نوم هناك
وبعد كدا صحينا كلنا روحنا البحر وقعدنا نلعب وكل شويه ابص لسلمي والاقيها بصالي في عيني ومبتحركش عينها من عليا ورحت نحيتها ووشوتها في ودنها انها احلي بنت في البحر النهارده واحلي بنت في الدنيا ديما ومشيت وطلعنا من البحر استحمينا ومشينا
في الطريق
كنت انا واسلام ماشين،في الطريق لوحدنا حكتله كل الي عملته امبارح وقولت اني عايز اعملها مفاجئه
اسلام: اشطا يسطا خلاص بص قولي بس عايز ايه
انا: بص روح مطعم...... فهمت!
اسلام: اه يسطا خلاص
انا: معاك فلوس تكفي
اسلام: اشطا تسلم يصاحبي
مكان اخر
انا: يلا يا جماعه بقي نروح انا عازمكم علي اكل في مطعم انما ايه روعه
رغد: يلا علشان انا جعانه فشخ
سلمي: يلا يا جماعه نخلص طيب
كنزي: امال اسلام فين،
انا: بيحجز لنا طربيزه هناك وهيستنانا
لبسناوخدنا عربيتي ومشينا وكانت سلمي ماسكه ايدي من غير ماهم ياخدو بالهم
ومشبكين ايدينا ورفعت ايديها وبوستها وروحنا المطعم
دخلنا لقينا اسلام قاعد
اسلام: يا جماعه اتاخروتو فا طلبتلكم احسن حاجه هنا ديك رومي
بعد نص ساعه رغي دخل ديك رومي واتنين ماسكينه لابسين لبس خدم ملوك بتوع زمان وحطو اليد الرومي وخلو سلمي تقوم تقطع اليدك الرومي واول ما قطعته بالنص ظهر حاجه لونها ازرق كده طلعتها سلمي لقاها لوحه حديد متوب عليها بحبك بس
فا مسك واحد من الجرسونات رساله وبدء يقراءها
جرسون 1 يتشرف الاستاذ احمد ياسر بعلام سيادتكم انه هو المسؤل عن كل هذا المهرجان والمقصود من كل هذا الاستاذه سلمي بصولي كلهم ملقونيش علي الكرسي فا النور طفا معادا من علي المسرح فا ظهرت قدامهم و انا ماسك مايك وقولت
انا: بحبك وملقتش طريقه احسنمن دي اقولك بيها او افصح بحبي ليكي بيها...... سلمي انا بعشقك
ونطت علي كتفي وقعدت تقول بحبك وكل الكلام بتاع امبارح واكلنا كلنا نبسوطين ومشينا
الجزء العشرون
قراءه ممتعه
مازن: عم اسلام وده اكبر من ابو اسلام ب3 سنين وده راجل عادي متجوز من جيهان ومخلفش عنده فيلا علي البحر مبسوط مع مراته زبره طوله 13 سنتي
جيهان: مرات عم اسلام طولها 168 سنتي وبزازها وسط وطيزها متوسطه برضو وقمحاويه يعني ست عاديه جدا
روحنا من المطعم ده كلنا مبسوطين ورغد كانت اكتر واحده مبسوطه هي وسلمي وكنزي برضو كانت مبسوطه لسلمي اوي بس فرحتها باسلام انه جمبها كانت مغطيه علي كل حاجه ورحنا كلنا وواحنا دخلين علي باب الفندق مسكت ايد سلمي
انا: سلمي بصتلي ووطيت علي ركبتي وطلعت علبه من جيببيي وفتحتها وطلعت خاتم وقولتلها: تقبلي تبقي معايا علي كل حاجه في حياتي علي الحلوه والمره..... تقبلي تبقي معايا ديما مهما حصل..... تقبلي تبقي جمبي لو حصلي اي حاجه مهما كانت... تقبلي تبقي سندي وعوني وستري وشرفي في الحياه دي... تقبلي تبقي مراتي â¤
سلمي حطت ايدها علي بوقها وبقت مبسوطه اوي وعيطت شويه من الفرحه وقالت بصوت منبوح: اااقبل اقبل وقومت حضنتها وقعدت الف بيها ورغد وكنزي واسلام قعدو يسقفو جامد ووقفت ونزلتها علي الارض وبعدين قولتلها تعالي نقعد انا وانتي علي البحر وبعدين مشينا روحنا علي البحر
بعد كلام كتير عن شخصيتنا احنا الاتنين
سلمي: امال انت بتتعلم تايكوندو وشاطر في الالعاب القتاليه كل ده ليه
انا: وانا صغير ابويا مات فا كنت بخاف لحسن حد يضاقني ولا حاجه فا كنت يتحامي بالالعاب. دي بحس بالامان في التمرين اصلي كنتبحس امي معنديش ضهر
بس معايا انتي لازم تحسي بالامان معايا لازم تكون بامان اصلا سلمي انا لو اطول احميكي بعمري هعمل كده لو اطول اجيبلك القمر هنا هعمل كده انا بحبك للدرجه الي تخليني مجنون بيكي
سلمي تحت دراعي ودماغها علي صدري وبتمشيها علي صدري و وانا قلبي كان بيرقص من الفرحه بوجودها جمبي وبحبها ليا بعد كلام كتير اوي طلعنا كل واحد اوضته علي الساعه 1 كده ونمنا صحيت علي 8 انا وخدت الكتاب ونزلت البحر
بعد فتره كده كنت قاعدها علي البحر وبقراء في الكتاب خلصته وحطيته جمبي وقعدت افكر في حيلتي كلها
انا هعمل ايه في حياتي هكمل فيها ازاي
ابويا مات وانا صغير
امي بعيده عني
خيالي وخالتي بيعاملوني اني مش قريبهم بيعاملوني اني حد غريب عنهم كده
عمامي وعماتي دول مشوفتش منهم اي حاجه حلوه او وحشه
سلمي...... سلمي دي الي فضلالي في الدنيا سلمي دي كل حاجه حلوه ممكن تحصل او هتحصل في الدينا دي سلمي... هشيلها جوا عنيا وهحميها بكل تمن هعوض نفسي بيها علي الي فات
بصص ورايا لقيت اسلام ورايا فا خليته يقعد وبعد حوار كده الكلام جاب بعض علي ازاي بقي ابويا وابوه كده
قالي هحييلك بس متقاطعنيش بس قولتله اشطا
( فلاش باك)
هحكي علي لسان اسلام
وانا صغير وعندي 12 سنه كنت *** وسخ وبتفرج علي سكس وبتاع بس مكنتش عارف كل حاجه كنت فاكر النيك ده دخول الزبر الكس بس
فا روحنا كلنا فيلا بتاعت عمي الي علي البحر نصيف وامك مجتش علشان عيانه بس جيت انت وابوك وانا وابويا وعمي ومراته فا لما في يوم لما نمتو كلكو قومت علشان اتفرج علي سكس فا قعدت في البلكونه اتفرجت علي فيلمين وبعد ما خلصت روحت الاوضه علشان انام لقيت نور المطبخ مفتوح نزلت لقيت ابوك وابويا تحت ومعاهم جيهان فا مدخلتش لقيت ابوك بيثبت كاميرا وبيقلع جيهان وابويا بيقلع هدومه ولما. جيهان بقت ملط استغربت من انها بتقاومهم بس كسها كان بيجيب عسل كتير اوي بطريقه غريبه لقيت كلوتها كان مبلول فشخ يعني متغرق المهم ابوك بدء يبوسها وابويا بدء يلحس كسها بعد ما سيحوها بدءو ينيكو فيها جامد ابوك في كسهاوابويا في طيزها لحد ما نزلو لبنهم وبعدين استخبيت انا لقيتها طلعت جري واللبن بينقط من كسها وطيزها وبتعيط عرفت بعد كده ان انها شافتابويا وابوك بيبتذو واحده مشهوره في البلد بفيديوهات ليها فا صرحتهم بكده وقالت انها هتقول لجوزها وهتبلغ عنهم فا حبو يكسرو عينها جامد فا حطولها نقط اثاره في اكلها وبعد ما جوزها نام نزلت المطبخ تجيب ايد الهون تحطها في كسها لقتهم تحت
قراءه ممتعه:g058:
كل سنه وانتو طيبين وعيد سعيد عليكم كلكم
الجزء الواحد والعشرون
انا: خلاص خلاص يا اسلام مش عايز اعرف
اسلام: براحتك بس ده ابوك يعني وكده
انا: لا خلاص مش مهم خلي صورته الي في دماغي متتلوثش اكتر من كده
اسلام: براحتك يا صاحبي
.............................
قضينا اخر يوم عادي زي كل يوم واحنا مروحين كنا بنبدل في السواقه وروحت نمت خالص زي القتيل من غير حتي ما اطلع هدومي ومصحيتش الا بعد يومين
قديت الفتره دي عادي جدا محصلش اي جديد غير اني بقيت اخرج مع سلمي كتير اوي وبحبي ليها بيتضاعف يوم عن يوم. لحد ما جه اليوم الي غير حياتي كان قبل الجامعه بشهرين كنا داخلين رابعه
____________..........__.........__ ________
اخدت سلمي والهام اخرجها وروحنا الكافيه الي بنقعد فيه ديما وقومت غمزت لالهام تقوم تقف جمبي
فا وطيت علي ركبتي وهي شدت سلمي وخلتها تقف قدامي
انا: تقبلي تتجوزيني يا بطايه وتبقي مراتي لاخر العمر
الهام: وتشاركيه في كل لاحظاته وكل حاجه حلوه او وحشه فيها
انا: وتكوني ام عيالي وستري وغطايا لحد ما اموت
الهام: وكمان تكوني الي بتفرج عنه كربه والي تستحمله في مرضه وضيقته وكل مشاكله
انا والهام: تقبلي تبقي مراتي، تقبلي تبقي مراته
سلمي: اقبل اقبل واترمت في حضن امها وكانت مبسوطه اوي
فا اخدتها وقولتلها اني هتجوزها خلاص الشهر الجاي وهي وافقه طبعا وكانت مبسوطه جدا جدا
انا: بس علفكره المفاجئات لسه مخلصتش
سلمي: ايه؟
انا: بصي هناك كده وشاورت عل الباب 1......2........3 وطلع من هناك اسلام ورغد وكنزي كل واحد ماسك حرف من كلمه سلمي معادا السين؟؟ فين السين طلعت انا السين من ورايا وفضلنا نلف دايره انا ورغد وكنزي واسلام زي الهبل والكافيه كله بيتفرج علينا والهام مايته من الضحك وسلمي زيها وقعدنا من التعب وبطننا كلنا بتموتنا من الضحك
قدينا باقي اليوم بين هزار وضحك ولعب
عايزين تعرفو ازاي عملت كده مع الهام هقول لكم اهو
فلاش باااك الهام.
تاني يوم الصبح بعد ما قولت لسلمي اني بحبها اوي الهام اتصلت بيا وقعدت تحلفني اني احافظ علي بنتها واصونها واني فعلا بحبها وبعد كده سالتها اني عايز اعمل حاجه لسلمي وبتاع فا قالت ليا علي فكره الديك الرومي دي اصلها شافتها في فيلم هندي وبتاع فا عملت كده فعلا كنت بتصل بيها ديما اصلا قبل حتي ما ارتبط بسلمي كنت بعتبرها زي امي لحد ما قررت اني خلاص لازم اتجوز سلمي فا قولت لها كده قالت ليا خلاص بص تعال نعمل حاجه مجنونه
انا: مجنونه ازاي نخش ملط؟
الهام: ملط ايه يا اهبل انت اسكت كده
انا: امال هنعمل ايه يا معلمه الهام
الهام: بص قوم هات لنا شاي وكيكه عقبال ما افكره كده
انا: ماشي يلا
الهام: بص بقي انت تعمل........ و.....
انا: وممكن كمان نعمل.....
الهام: بس اوعدني يا ولا انك تحافظ عليها وتحطها في عينك وتصونها دينا واخره يا ابني دي اغلي ما عندي دي كل ما ليا في الدنيا دي
انا: اوعدك اني احافظ عليها اكتر من نفسي اكتر من اي حاجه بخاف عليها في الدنيا دي
الهام: خلاص تعال نجيب بلونات اسمها... هي اسمها ايه صحيح
انا: ممكن ابدل واتجوزك انتي
الهام: اتلم يلا انت
انا: خلاص انا اسف
مكان اخر ( شركه ابو اسلام)
رغد: طب بص بلاش زي المره الي فاتت وتدخله كله كنت تعبتني خالص
معتز: متخافيش خالص هدخله براحه مش انتي قفلتي باب المكتب وانتي دخله
رغد: اه قفلته خلاص متخافش
مسكها معتز وخلها تقوم تقف وبدء يقلعها هدومها كلها حته حته لحد ما قعلها هدومها كلها وقعدها علي كرسي المكتب وخلاها تفتح رجليها ورح يلحس كسها ويمص في زنبورها جامد ويدخل لسانه جوه كسها ويعضعض شفرات كسها البارزه جامد وهي راحت منه في عالم تاني خالص فا حط ايده علي كسها وبدء يدعك
رغد: لا لا اححححححح كده هجيب لا براحه لسانك مهيجني اوي لا لا متدخلش لسانك في خرم ايدي متنكنش طيزي بلسانك لا لا بلاش حاسه بحرقان جوايا طب حط بتاعك بقي والنبي حط بتاعك جوايا بقي والنبي احح كسي حرقني اوي حرقان جامد اوي في كسي يا معتز
قام معتز من جمبها وحط زبره علي باب كسها وبدء يدخل زبره لحد الاخر ويخرج براحه ورغد بدءت تشخر وتتشرمط علي الاخر وهي هيجانه جدا وبدء يدخل زبره ويخرجه براحه وبعد حبه. كده بدء يرزع فيها جامد وهي بزازها تترجرج وقام ضربها علي بزازها جامد لخد ما حس انه عايز ينزل قام خرج بتاعه وجابهم علي بطنها فا قامت ومسحت هدومها وفتحت الباب ودخلت تقعد معاه
فلاش باك
كان معتز ده لسه ناقل جديد فا كان بيشوف رغد راحه وجايه وهي موهوم بيها وعايز يكلمها باي طريقه فا في مره كان في ولاد بيعاكسوها وهو زعقلهم ومشها ووصلها بيتها وصدفه وقع تلفيونه في التراب في الضلمه وهو بيروحها من الخناقه فا هو اتصل بموبيلها علي تلفيونه لحد ما لاقاه ووصلها وروح ولما رجه كلمها وشكرها علي انها اديته موبيلها والكلام جاب بعضه لحد ما اتعودو علي بعض والكلام بدء يكتر ما بنهم لحد ما في يوم قالها تجيله الشقه وهي نيتها انه. هيتجوزها لحد ما نام معاها وفتحها ووعدها انه يتجوزها وكتب ورقه عرفي ولما الجامعه قللت مرتبها قالها تعالي اشتغلي في الشركه الي انا فيها دي
قراءه ممتعه
الجزء الثاني والعشرون
بعد ما معتز مسح لبنه من علي رغد قام وقعد قدامها ولبس هدومه قامت رغد لبست وقعدت علي رجله وبقت تمشي ايدها علي شعره
رغد: مش هتتجوزني بقي بقالنا كتير اوي في الموضوع ده ومفيش اي جديد
معتز: اه طبعا طبعا هتجوزك امال
رغد: كويس يا حبيبي
وقامو كملو باقي اليوم شغل وروح معتز وامه جتله تكلمه في حوار كده
منه( امه) : روحت كلمت ام فيروز دي زي ما انت طلبت بس هي رفضت
معتز قام انتفض: رفضت رفضت ازاي يعني لازم توافق انا حياتي معتمده عليها
نام معتز وبليل راح علي بيت فيروز لقاها نزله وراحلها
معتز: ممكن اعرف ليه مش راضيه تتجوزيني انا بحبك اوي وهصونك صدقيني لازم تعرفي اني هقبلك بكل عيوبك
فيروز: مش هينفع نتجوز ( بتعيط) متضغطش عليا اكتر من كده
ام فيروز ةانت جايه وسمعت الحوار ده: ليه ماله معتز اتجوزيه
معتز: ايوه قوليلها ياام فيروز
فيروز زعقت فيهم وطلعت االبيت وقفلت عليها الباب
وامها فضلت اسبوع تزن علي دماغها وتحاول تقنعها بيه وانه بيحبها وهيصونها وانه هيتقبل كل عيوبها
لحد مافيروز كانت بتكلم نفسها: عايز يقبلني بكل عيوبي حاضر يا معتز انت حر
فيروز: ماما انا مواقفه اتجوزه بس الفرح يبقي بعد اسبوعين والمؤخر 5 مليون جنيه
ام فيروز زغرطت واتصلت بمعتز وقالت له علي كل حاجه وشروطها وواقفه لانه مكنش عايز يسيبها او يطلقها لانه بيحبها وهي مش مدياله وش
وانشغلو كلهم بالشغل وغاب معتز عن شغله لمده اسبوع ورغد تتصل عليه وتليفونه مغلق لحد ما قررت تروح البيت له لقت تحت البيت انوار فا لقت عيل خارج من بيتهم فا قالت له انده ياحبيبي علي معتز فا لما نزلها اتصدم من وجودها قدامه
معتز: رغد! ايه الي جابك هنا
رغد: جايه اسال،عليك مجاش ليه بقالك اسبوع
معتز: معلش مشغول
واحد معدي: مبروك يا معتز وعقبال البكاري
رغد: فرح مين ده يا معتز
معتز: فرحي يا رغد
رغد: فرحك! علي مين وانا انت فتحتني ووعدتني انك عمرك ما هتسبني ابدا معتز قول انه مقلب
معتز: يلا يا رغد من هنا مش هينفع تقفي معايا انا راجل مكتوب كتابي واعملي حسابك جاي بكرا الشركه وهنام معاكي هناك قبل ما اتجوز اخر مره بقي
رغد مشيت وهي الدموع ماليه عنيها وبتعيط اوي علي انها اتفتحت وسنين عمرها راحت وحبها،وكل حاجه
وراحت الشركه تاني يوم ومعتز قالها تعالي فا راحتله وقالها تقلع علشان يخلصو بسرعه فا قامت عليه ضرب وضربته شلالايت كتير اوي في بضانه وصدره وجسمه كله وبعدين خرحت روحت قام معتز متبهدل فا قرر ينتقم......بعتلها فيديوهات ليها وهي بتتناك منه وهو وشه متشخبط عليه وصوره تانيه والفيديو منشور
رغد اتصدمت وحياتها اتبهدلت فا قررت انها تسيب البيت وتهرب وتبيع الشقه وتسافر بلد تاينه وهي منقبه
ليله دخله معتز
قاعد معتز جمبه فيروز علي وشها ابتسامه صفرا اوي وهو مبسوط لان حلمه اتحقق لانه اتجوز حب حياته ومش هيسبها ابدا
وبعد ما خلص الفرح خدها معتز ووقفو تحت شقته وشالها علي ايده وطلع بيها السلم وفتح الباب ودخلو غيرو هدومهم قالت له فيرروز وتحجتت باي حجه انعا تعبانه فرح وكده ونامو جمب بعض لحد تانيي يوم
فا صحي تاني يوم معتز وهو هيتجنن عليها انه ينيكها
وجت امه وامها وزغريط وافراح وبتاع فا دار حور كده بين معتزه وامه
ام معتز: ايه يا واد طمني عملت ايه
معتز: معمتلش حاجه يحجه كانت تعبانه
ام معتز: يا واكسه يا وكسه قال تعبانه قال
معتز: متخافيش ياماما خصلها انا النهارده هاتو بس عربيه اسعاف تحت البيت ممكن نحتاجها
ام معتز: هههههه هنشوف
وعدي اليوم ما بين مباركات وهزار ومعتز يقفش بزازها لو لوحدهم لحد ما جه اليل وقررت فيروز انها تصارحه بحقيقتها
فا لبست قميص نوم احمر لحد فوق ركبتها ومنغير سونتيان ولبست كلوت مش شفاف
وبدء معتز يبوس فيها وهي بتحاول تتجاوب معاه علشان متبينش اي حاجة وبدء يقلها القميص من فوق وقعد يمص ويلحس في بزازها ويمشي ايده علي الحلمه ويفعص فيهم ويعض في بزازها جامد وهي علي وشها ابتسامه صفرا خالص وبعدين بدء ينزل ايده علي الكلوت وسحبه مره واحده علشان يلحس كسها وبدء ينزله براحه لقي شعر خفيف اتفاجئ ياعيني
وبدء ينزل الكلوت من. علي كسها علشان يلحسه.... بس
قراءه ممتعه :g030:
الجزء الثالث والعشرون
اخو معتز
_اخو معتز بهاء عنده 20 سنه وعيال صايع وطويل ومشعر وعنده دقن وجسمه رياضي وشعره اسود وناعم ولابس نضاره من الاخر البنلات بتموت عليه بس هو ندل وواطي
_نسرين :صاحبه بهاء وبتحبه اوي وهو بيلح عليها جدا انها تجيله الشقه بس هي بترفض هي بيضه وبزازها وسط وطيزها وسط برضو
_ليان :اخت معتز وبهاء وهي بيضه قشطه وبزازها كبار وطيزها نفس الكلام يعني كيرفي بس هي محترمه اوي
قبل الحادث بعده ساعات
بهاء : ماما يا بنتي تعبانه وعايزه تشوفك ضروري
نسرين :اعمل ايه يعني يا بهاء
بهاء : يا بنتي تعالي زوريها
نسرين :طب اقول لماماا ايه يا بهاء طييب
بهاء : قولي اي حاجه قولي راحه لصاحبتي وهتاخر
نسرين : حاضر هشوف
بهاء : مفيهاش حاضر هشوفي تبقي عندي علي 9 يلا سلام انا بحبك
نسرين :وانا كمان بحبك اوي سلام
قفلت نسرين مع بهاء وهي بتفكر في والدته الي كلمتها اكتر من مره وهي دلوقيت عيانه وهي بتحبها وبتحب بهاء اكتر منها ومستعده تعمل اي حاجه علشان وبتحاول ترضيه باي طريقه مهما كانت لانه لو بص بره هيلاقي 100 واحه ترضيه عنها وقامت علشان تجهز نفسها علشان تخرج وطلبت الماكوه من اختها علشان تكوي هدومها وطبق فيه مايه بس للقدر راي اخر الطبق بتاع المايه وقع علي الارض علي السلك بتاع الشاحن حرق الموبيل فا هي اتعصبت علي اختها فا زقتها واختها بتقع الماكوه وقعت علي رجلها حرقتها فا اتضربت يومها علقت موت من ابوها وحرمها من الخروج اخر شهرين في الااجازه
بهههههاء
بهاء واقف بيتكلم في التليفون
بهاء: ايوه يابني جايه النهاره طبعا …… امال هو انا قليل طبعا جايه النهارده ………اه قوللها علي السلم الي ورا متخافش مش هيبقي فيه صوت ….. محدش هيعرف متخافش مهو في الدور الي فوق الي فيه المخزون والبطاطين والهدوم الشتوي محدش بيطلع خالص اطمن
بعد فتره دخل بهاء اصحابه الشقه الي فوق واستنو البنت تيجي عدي نص ساعه والسكوت هو الحاضر بينهم لحد ما رن تليفون بهاء وكان امه بتقوله ان اخوه في المستشفي وهي تعيط جامد
بهاء قالهم لما تيجي ابقو كتفوها وخدوها مزرعه صاحبنا عقبال ما اجيلكو هي بيضا وبزازها كبار كده (دي كانت غلطه عمره )
المستشفي
الام يا بنتي روحي نامي انتي في البيت انتي سخنه اهه وطلعيلك بطانيه من الشقه الي فوق تتغطي بيها
قالت لها لا ومعرفش ايه بعد اصرار الام وافقت البنت انها تروح وبعد ما خرجت ب20 دقيقه وصل بهاء وسال علي اخته وامه قالت انها نايمه في البيت
روحت البيت وفتحته ودخلت حاجتها ومغيرتش وطلعت للشقه الي فوق المخزن علشان تجيب بطانيه من الدولاب الي فوق
ودخلت فتحت الباب براحه وفتحت النور لقت قدامها 4 شباب واقفين اتلمو عليها وكتفوها وخدوهاعلي المزرعه بسرعه جدا ومحدش شاف حاجه
واول ما وصلو فكوها وقلعوها ملط وهي ملقتش فايده من الصريخ فا بقت تتحايل عليهم جامد والدموع بتحمي في جسمها بس لا حياه لمن تنادي وقام اول واحد منهم وقعد يبوس فيها غصب عنها ونزل علي بزازها وقعد يلحس فيها ويمص حلمتها وبعد ينفتح رجلها هنا بقي اغمي عليها من العياط ومن الصرخ وحط بتاعه في كسها مره واحده وهي بنت ودخل راسه بس نزل شرفها دم بكارتها علي زبره واول ما نزل بص لصحابه وقعد يضحك :الشرموطه طلعت بنت
وقعد يدخل ويخرج والدم نازل من كسها لحد ما نزل لبنه جوه وبعدين قام الي بعده عدلها وعدل طيزها وتف علي خرمها وقد يزق ويحشر في رلس زبره لحد ما دخلت كلها وبعدين حشره كله وقعد يرزع فيها جامد وجه التالت وحطه في كسها وهي لسه متخدره وقعدو ينيكو فيها جامد لحد ما نزلو وقعدو يبدلو عليها طول اليليل لحد ما الصبح طلع ومشوها البيت وهي من الصدمه جالها صدمه عصبيه حاده وفقدان للنطق …………
تحياتي وقراءه ممتعه للجميع
الجزء الرابع والعشرون
بعد فتره رجع فيروز ومعتز بيتهم وعاشوا فى سعادة وخلفوا احلى ولاد
مكان اخر بيت الهام
انا :يا جدعان فاضل 3 اسابيع علي الفرح متاكدين ان كل حاجه جاهزه ؟
كنزي واسلام ورغد: اه يا عم متخافش بس
انا : طب تمام ..القاعه وكل الدعوات اتوزعت
رغد : اه كل حاجه صدقني اتوزعت اخرس بقي ده انت صداع يا جدع
وصلت سلمي والهام من برا لقونا في بيتهم
الهام: اتحتليتو البيت يخربيتكو
كنزي : ماما دي يا سلمي ....؟ عسل **** يخليهالك (بتضحك لوحدها)
رغد :ايه ده انتي بتضحكي خدي ارقامنا بقي
كنزي : للاسف مش ليسبيان
رغد ضربت كنزي علي كتفها
المهم عدي الاسبوع بسرعه جدا وخلاص فاضل اسبوع علي فرحي وقاعد انا وسلمي عندهم في الشقه بليل لوحدنا
انا : مش مصدق ان خلاص كده هبقي متجوز وقاعد في بيت يلمني ........كده كل حاجه عدت بسرعه خالص معرفتش ازاي كانت كل حياتي قبل ما اخد خطوات كبيره كده كانت همجيه ودلوقتي لازم تبقي منظمه اشد تنظيم اتمني تساعديني في ده يا حبيبتي والنبي ............
سلمي : انا اساعدك ده انا اشيل المسؤليه عنك كلها احمد لو انت محتاج عيني صدقني انا اديهالك من غير حتي ما افكر انا بحبك جدا صدقني انا لو عيشت حياتي كلها خدامه تحت رجليك مش هقدر حتي اني ارضي حبي ليك حبي ليك بيدفعني اني اعمل اي حاجه وكل حاجه ده انا يا جدع اتفقت اني ابان بحب متحرش علشان تغير عليا بس هنقول ايه البعيد لطخ
انا : لطخ ؟؟ في بنت محترمه تقول لطخ ؟؟؟؟
وروحت عليها وحطيت ايدي علي خدها وبصيبت في عنيها وقولتلها
اانا : انا لو فضلت عمري كل اقولك اني بحبك وبعشقك كده مش هبقي قدرت اني اوصلك ربع مشاعري حتي انتي بالنسبه ليا ملاك نازل من السما يا سلمي انتي كل حياتي وكل دنيتي فكري فيها هتلاقي ان الحياه من غيرك بالنسبه ليا جحيم ومقدرش عليها ...........اوعديني نموت مع بعض ونعيش مع بعض ....
سلمي : اوعدك نفضل مع بعض في كل تفاصيل حياتنا للحلوه والمره
انا :المره صدقيني هتبقي حلوه بيكي............هو امك لازم كده تروح تعزم اهلها في البلد ما كانت تعزمهم بالتليفون وخلاص
وبصيت في الساعه لقيتها 3 الفجر ......خلاص كده خلصنا لازم امشي يا قمرايه
سلمي : انت اهبل امال انا جيباك ليه مش رغد وكنزي مش فاضين يجو يباتو معايا وانا بخاف انام لوحدي
انا : اهه انا عارف الكلام ده كويس تنيميني جمبك اصحي علي واد يقولي يا بابا لا يا حجه الكلام ده مش عليا
سلمي : والنبي تتوكس
ونمت انا في الصاله وهي نامت في الاوضه وصحيت علي الهام وهي بخش الشقه الصبح
الهام : بنتي فين ياض
انا : جوه في الاوضه ............ لا لا اقفلي الستاره ايه الي في ايدك دي سكينه دي
الهام : اصل افتكرت اني هاجي الا قيكو في حضن بعد في السرير وهو غرقان دم فا كنت هغسل عاري
انا : تغسلي عارك بسكينه يا هبله هاتي فانيش علشان لو فيه بقع
الهام : انا هبله ياض انا قد امك يا ولا وجريت ورايا بالسكينه دخلت بسرعه اوضه سلمي وهي نايمه وقفلت الباب ورايا هي صحيت لقتني في الاوضه وقامت وقفت وهي ناسيه انها نايمه بسونتيان وكلوت بس واول ما شوفتها انا تنحت حرفيا كانت ملاك او احلي ممكن من الملاك كمان كانت احلي كمان من الشاي الي بعمله وانا صغير واتحط فيه 10 معالق سكر
كانت رجلين ملفوفين مفيمهش اي ترهلات وكمان عند فخادها من تحت قريب من كسها مكنش فيه اي سواد خالص كانت بنفس اللون وكان كلوتها اسود والسونتيان اسود برضو وهي قالت ليا لما شافت نفسها ..... اطلع براااا بسرعه
خرجت وكلي فرح ان دي هتبقي ملكي في يوم من الايام بعد بالظبط اسبوع
وعدي الاسبوع وجه يوم الفرح وكنت حاجز اوضتين جمب بعض مكنتش اعرف انهم مفتوحين علي بعض وكنت بلبس في اوضه والعروسه في اوضه ومعايا اسلام
اسلام كان بيبحكيلي الحاجات الي شافها عند ابويا في المكتب وحكي ليا القصه دي
ابويا دخل علي (صباح خالت سلمي ) وهي لابسه قميص نوم لونه احمر مفتوح من الصددر ولحد الكس من فوق وبعدين قعد يلحسلها كسها وهس كانت بتكتم اهاتهات علي قد ما تقدر لحد ما قومها وعمل وضع الدودجي وحطه في كسها
انا : في كسها مش هي متجوزتش
اسلام : اه مهو ابوك فتحها ساعتها
(كل ده وسلمي سامعنا وبتحاول تترجم كل ده وهي بتعيط والميك اب سايح علي وشها )
انا : اه كمل
اسلام: وبعدين طلع زبره من كسها ومسح الدم وفضل ينيك فيها نص ساعهع لحد ما جابهم علي طيزها
وقالتهله انها عايزه تكسر عين الهام ام سلمي وانه ينيكها والفيديو خلص لحد هنا
في الحته دي دخلتى سلمي الاوضه وقالت لاسلام بزعيق اطلع برا وقالت
سلمي : ىاكسر عين ام سلمي الهام
ابوك الواطي الحيوان انت اكيد شبهه ابعد عني متلمسنيش ابببعد عني
انا : طب سلمي استني بس والنبي اشرحلك طيب استني ( والدموع ماليا عيني ) سلمي والنبي افهمي انا مش شبهه انتي فاهمه غلط والنبي افهمي يلعن *** ابويا اه علشانك انتي اعمل اي حاجه طب استني افهميني والنبي اسمعيني
سلمي : مفيش وقت اسمعك (بدءت تقلع هدومها )
انا: بتعملي ايه انتي
سلمي هششش مش احنا كتبنا الكتاب يبقي انا مراتك اسكت بس
وفضلت تقع كل هدوها وانا من الرهبه والخوف بدءت تمشي عندي اول ولما قلعت ملط قلعتني هدومي وبعدين نزلت تمص زبري وتلحس راسه مع انها مبتفمش في كده خالص وملهاش في الموضوع بس كانت بتحاول وبعدين قمومتها قعدتها علي السرير ومسكت شفايفها بين شفايفي وفضلت الحس فيهم مش ابوس وبعدين نزل علي رقبتها وفضلت ابوس والحس فيها وبعدين نزلت لصدرها مسكت الحلمه الاولي في سناني وسلمي بتتاوه وبتخرج اهاتها بصوت عالي وهي في عالم تاني وقافله علي كسها من الشهوه
وبعدين مسكت حلمتها التانيه بلساني لحست فيها برضو وبعدين ضميت البزين علي بعض وخليت الحلمتين يلمسو بعض وفضلت امشي لساني عليهم واعضهم في نفس الوقت لقيت رجلها بتتحرك جامد طلعه ونزله بتحكهم في بعض يعني عرفت انها نزلت وبعدين فتحت رجلها علشان اشوف الي عمري ما شوفته كس ولا في الاحلام وبعدين حطيت لساني عليه وهي بتصوت من متعتها وبعدين قدت امص والحس في شفايف كسها وامص فيها واعض في زنبورها وقمت جبت زبري وبدءت افرش في كسها طالع ونازل لحد ما دخلته نزل دم من كسها وبدءت انيكها بهدوء وبرمانسيه علشان الجرح الي في كسها لسه جديد وهي بتتمتع جدا مع كل دخله كسها وكل خروجه وهي بتصوت من المتعه وبعدن قلبتها علي بطنها وخلت زبري في طيزها من ورا وبدءت انيك بالراحه لحد ما نزلت لبن كتير اوي في كسها قامت لفت سلمي وحضنتني وفي ودني قالت ليا
سلمي :حبيبي طلقني .................
قراءه ممتعه تحياتي :g058::g014::wave:
الجزء الخامس والعشرون
طبعا انا اتاخرت انا عارف بس هتسامحوني او هتطردوني من المنتدي بعد الاجزاء الجايه دي ايهما اقرب الصراحه
سلمي : حبيبي ..... طلقني
انا بصيتلها والدموع بدءت تملي عيني والحزن باين منها اوي
انا الكلام بيدوب تحت شفايفي : ططط ططب ممكن تقعدي ونفهمي انتي مش فاهمه اي حاجه خالص
سلمي قامت تلبس هدومها الي موجوده في الاوضه ولبني نازل من كسها لونه بمبي من دم بكارتها
وبصت ليا بعيون فيها حزن شويه ومليها الغضب
سلمي : افهم ايه انا انت عايزني افهم ايه عايزني افهم ان ابوك نام مع خالتي وفتحها وكمان اتفقو انهم يعملو الوساخه بتاعتهم دي في امي لا لا انا عمري ما اتجوز واحد زيك ابعد عني ( عيونها اتملت دموع)
سلمي بتفتح باب الاوضه علشان تمشي نزلت وانا ملط وعيوني تقريبا بتحميني مسكت اديها وقعدت اقولها
انا : والنبي افهميني طيب انا لو لفيت الدنيا كلها مش هلاقيكي تاني انا مش مستعد اخسرك وصدقيني عمري ما هطلقك عمري ما هطلقك انتي مش فاهمه الحوار طيب والنبي اسمعيني
سلمي : احمد انا مش عايز افهم لو مش هتطلقني يبقي مش هتشوف وشي تاني ابدا
اول ما قالت كده سلمي كل حاجه حوليا بقت تمشي بطيئ والدنيا بتلف ولقتني مسكت رجلها بوستها انها تقعد معايا وتفهم خرجت سلمي ولقت امها قداهما
الهام : راحه فين يا بنتي انتي وايه الي بهدل مككياج وشك كده وفين الفستان الفرح هيبدء بعد نص ساعه
سلمي : سيبيني في حالي مش هتجوز الحيوان ده مش هقدر اني ابص في وشه كل يوم الصبح ده (مسكتها الهام من ايديها )
الهام : انتي بتقولي ايه انتي ليه كل ده فيه ايه
سلمي : سيبيني امشي سيبي ايدي
الهام ضربتها بالقلم : لما اقولك استني يبقي تستني
سلمي حطت ايدها علي خدها والدموع ماليا عينها وبتعيط بحرقه جريت من قدام امها ونزلت برا الفندق ركبت تاكسي طلعت علي بيتها جابت هدوم وفلوس بسرعه وخرجت ..............
الهام دخلتلي لقتني قاعد تحت اللحاف ملط وبعيط بحرقه
الهام: ايه الي حصل فهمني عملت ايه في بنتي
انا : سم سمعت سمعتني انا واسلام واحنا بنتكلم علي حوار اختك وابويا لحد حتت انها كانت عايزا ابويا ينام معاكي ودخلت عليا وخلتني افتحها وانزل وجواها وطلبت الطلاق اتحيلت عليها كتير اوي انها تسمعني لدرجه اني بوست رجلها ولا سمعت كلامي وخرجت ( كملت عياط)
الهام : ينهار اسود ينهار اسود والجوازه ............راحت فين الهبله دي
الهام تماسكت ومسكت نفسها في الموقف ده وجابت شمعه وحرقت حته من الفستان ووخبت الشبكه وخرجت قالت للناس ان الشبكه اتسرقت وشمعه وقت علي الفستان حرقت حته منه كبير وسلمي زعلت ومشيت معيطه واحمد هيعوضها بانه يوديها شهر عسل محترم
لبست وخرجت انا واسلام دورنا في البيت دورنا عند جيرانها ورنا عند كل القرايب دورنا عند كل الناس الي نعرفهم دورنا في كل حته
بعد تلات ايام
منمتش بقالي تلات ليالي مش هيجيلي نوم الا اما الاقيها لازم الاقيها دورت عند كل الناس الي اعرفهم والي معرفهمش اعمل ايه اكتر من كده طيب خليت ابو اسلام يسالي عليها في كل مستشفي كل قسم وكل حته روحت كل حته روحناها مع بعض بس للاسف روحتها لوحدي علي امل اني الاقيها هناك يارببييي
جالي تلفيون من ابو اسلام
انا : ايوه لقيتو حاجه
هو : اه لفينا واحد صاحبي في اداره مرور اسكندريه قالي انها من 4 ساعات مسكوها برخصه قديمه متججدتش وعملو عليها مخالفه
انا : من اربع ساعات يعني الساعه 8 بليل تمام انا رايح هناك حالا طب مقلكش فين بالظبط
هو : في محطه الرمل
انا :محطه الرمل انا رايح حالا
نزلت بالعربيه بسرعه عمري ما وصلتلها قبل كده علشان الاقي اسلام واقف مستنيني تحت
اخدت اسلام ومشينا الساعه 12:15 كنا علي الطريق
كنت شايف العربيات قدامي وسايق بس دماغي في مكان تاني رجلي كانت بتدوس علي الدواس لوحدها وبتفادي العربيات علي حاجات بسيطه افتكرت لما العيال طلعو عليها سمعه في ثانوي انها شمال
_عداد السرعه: 160...........
افتكرت لما اتخانقنا اول اكبر خناقه ولما صالحتها بشريط لعمر خيرت
_عداد السرعه: 169..............
افتكرت لما اتخانقتلها علي الكرنيش وضربت العيال كلهم
_عداد السرعه: 190 .............
اسلام قصادي الناحيه التانيه بيتكلم وبيصوت اني اهدي السرعه بس مفيش اي رد فعل مني ..... عيني مبرقه وبتدمع بتفادي العربيات علي الحركرك
افتنكرت لما قولتلها بحبك علي البحر وهي كمان ردت عليا
_عداد السرعه: 210
فوقني من حالتي دي زحمه جايه عليا بدءت افرمل بس مش هينفع السرعه ذات اوي عن الحد لو فرملت مره واحده العربيه هتتقلب اقرب عربيه مني 30 متر لازم اعمل حاجه الزحمه بسبب حادثه قدام الطريق هيقف حتي لو عرفت اقف بالعربيه مش هستني الحادثه ..... ايه ده الناحيه التانيه من الطريق فاضيه حاجز بسيط في الفاصل تراب ارتفاعه 20 سنتي لفيت الدركسيون مره واحده بدون تفكير...... التفكير كله فيها....... تعبي راح لما عرفت مكنها هروحلها ولو تحت الارض
اسلام اول ما شافني بلف الدركسيون : بتعمل ايه انت هنموت اقف يا حيوان ينهااااااار اسود ينهااااااار
العربيه عدت الحاجز الترابي و اتهزت جامد اوي كانت هتتقلب مفيش وقت استني زحمه مفيش وقت استني اي حاجه خالص العرببيه كانت هتتقلب خلاص الموت كان قدامنا علي شعره مفيش تفكير عدينا وصويت اسلام كان هيخرم ودني
اسلام بيصوت : يا ابن المجنونه هنموت عكس يا ابن المجنونه اقف العربيات هتخبطنا اقف
انا:...........(ولا اي رد فعل )
عديت اول عربيه عديت تاني عربيه
عداد السرعه : 130..........140.....160....180
عديتت عربيات كتير كنت ماشي علي شمالي ويمين العربيات التانيه لحد ما حصل الي محدش يتوقعه الطريق بيترمم حاره واحده هي الي شغاله بس
دخلت فيها بدون تفكير عديت 10 متر .20 متر مفيش حاجه جايه علشان اتفاجئ قدامي بعربيه لوري كبيره خضرا جايه قصدي سرعتي جباره مفيش مهرب اعمل ايه
اسلام : هنممممموت احااااا اقف يا ابن المجنونه اقف يا ابن اللبوه اقف يا متناك يا ابن المتناكه
انا ......(ولا اي رد فعل )
عيني علي اللوري وعيني علي الطريق الاصلي جايه عليا خلاص لحد ما لقيت الحل الحدثه اهه باينه بعديها فاضي هعدي بس هلحق اللوري وقفت خلاص والرجل هرب منها انا جاي عليها بسرعه 180 كيلو في الساعه هلحق اعمل حاجه
:40 متر ......30 متر .........20 متر الحادثه اهه جمبي خلاص
لفيت مره واحده دخلت الحاره الاصليه العربيه لفت مني مقدرتش اتحكم فيها كويس حكت العربيه في اللوري العربيه بتلف مني دخلت الطريق الاصلي خلاص العربيه بتلف هتتقلب خلاص
اسلام : برق جامد وصويته مالي المكان
عملت العربيه علي N شديت فرامل اليد العربيه خبطت في السور بتاع الطريق
نزلنا من العربيه وجمبها خلاص اتعجن من الخبطه اسلام نزل رجع واول ما قام ضربني بوكس في وشي
اسلام : يا ابن المتناكه انت جاي تموتنا
انا : اخلص قوم همشي ومش هستناك
ركب اسلام العربي بعد خناق طويل اوي ومشينا الطريق علي سرعه جنونيه جدا بس كان فاضي في داغي مبفكرش غير فيها بس وصلت محطه الرمل الساعه 1.5 بالظبط سالت في الفندق عليها قالو استني هنسال
طلعو لسلمي الاوضه وسالوها ينفع تقابليهم
قالت لا وهي بتعيط
وقالو لينا هي خرجت للاسف بس هي هنا في الفندق معانا
نزلت وحرفيا قلبت الدنيا عليها سالت كل واحد اشوفه بعد اربع ساعات تدوير قالي اسلام انها في الفندق بس مش هيرضو يدخلونا طب هنعمل ايه
فكرت حبه كده وقولت نخش الفندق عادي بس نغير لبسنا لعمال ونشوف اوضتها رقمها كام بسرعه
دخلت الاول ولفيت شويه والرسيبشن مشغول كنت دخلت اوضه العمال لبست اليوني فورم وعمل زيي اسلام وفي فتره تبديل الشفتات و الراحه لمده 30 دقيقه كنا قدرنا فعلا اننا نعرف رقم الاوضه من الكمبيوتر بتاع الرسيبشن وبعد كده غيرنا اللبس معادا اسلام مغيرش البنطلون قال ايه عجبه خرجنا برا الفندق ربع ساعه ودخلنا عادي جدا طلعنا علي الاوضه بس للاسف لازم الكارت بصيت علي مادليه في بنطلون اسلام لقيت فيها كارت متعلق فتحت اوضتها بالكارت ده ودخلت علشان اتفاجئ بسلمي نايمه علي الارض وفي جمبها مشرط وايدها بتنزف دم الدنيا اسودت في وشي عملت حاجات كتير اوي اوي مفوقتش غير وهي في المستشفي كنت انا وديتها وانا بموت من الخضه خرجت جري انا وانا شايلها وانا بصرخ بصوت عالي اوي : سلمييييييي سلمييييي رميتها في العربيه ومشيت بغباء لحد ما وصلنا المستشفي
دخلنا المستشفي بيها ولحقوها علي اخر نفس ............
بلاش شتايم وحياه عيالكم
قراءه ممتعه:g058::g058::g058:
الجزء السادس والعشرون
لحقت سلمي علي اخر نفس....... الدكترا قالو ان حالتها كانت ممكن تسوء اكتر من كده لو نزفت دم كتيرالهام جت بعد 3ساعات مخضوضه جدا مكنتش قادره تصلب طولها ده اليوم الرابع الي صاحيه ورا بعض بدون توقف ..... فاقت سلمي علي الضهر كده بس مرضيوش يدخلو غير فرد واحد فضلت واقف لحد العصر وفاجئه وقعت من طولي والدكاترا لحقوني
الدكتور : هو عنده السكر او جراله حاجه اكل من الصبح طيب
اسلام : مكالش من امبارح العصر يعني من 24 ساعه ومنامش بقاله 4 ايام متواصل بص ريحوه علي سرير وادوله بس مقويات وعلقوله محاليل هيبقي كويس ومتخافش معندوش اي قرح في المعد اديله دوا براحتك
الدكتور : هو مين حضرتك وعرفت ده كله ازاي
اسلام : حضرتك انا بدرس طب وفي سنه 5 دلوقتي
الدكتور: بسم **** مشاء ****
ونقلوني لاوضه فاضيه وعلقولي محاليل ونمت صحيت بعد يوم ونص
وخرجت من الاوضه علي اوضه سلمي
واول ما شافتني لفت وشها الناحيه التانيه وقالت للممرضه تخرجني برا الاوضه
خرجت فعلا وقلبي مكسور لسه مش عارف طيب اعمل ايه لو تديني فرصه اني اصالحها اني بس اشرحلها
خرجتلي الهام وسالتها
انا : هو انت مقولتيلهاش ليه علي الحقيقه
الهام : مش راضيه تسمع مني اي حاجه شكلها شاكه فيا اني فعلا اتناكت من ابوك
انا : طب هتعملي ايه طيب انا مش هقدر اني افضل كده كتير
الهام : **** يستر هي كده كده بكرا المغرب هنخرج من المستشفي ولازم جوزها الي هو انت تستلمها روح صلح عربيتك اتفرتكت هتلاقيها مركونه في الجراش ( طلعت مفتاح العربيه من شنطتها )
ونزلت لعربيتي بعد ما غيرت هدومي ولقيت شكلها يرعب الجنب الشمال كله من العربيه متبهدل المرايه مش موجوده الازاز الي قدام مفشوخ وحاسس انها مش هترضي تمشي اتصلت بونش يجي ياخدها يوديها القاهره للصيانه
فا اتصلت عليهم وعدو خدوني مع العربيه روحت البيبت وجبت فلوس من الباب الاحمر الي ورا المكتبه (الاجزاء الاولي ) وعديت علي الصيانه صرفت عليها في الموضوع ده كله 55 الف جنيه وعديت تاني يوم بعربيه من عربيات ابو اسلام انا وهو علي المستشفي طبعا اسلام مرضيش يخليني اسوق اصلا
ودخلت المستشفي ودفعت باقي المصاريف ونادو علي سلمي وهي مش راضيه تبص في عيني خالص ركبنا العربيه وهي مش راضيه تقعد جمبي خالص مش راضيه تبصلي ولا تحس بيا طب لو بس تعرفي ان عملت ايه علشان اوصلك يوميها انا كنت بموت كنت متاكد انك هتعملي حاجه في نفسك متاكد و**** بس مش عارف هتعملي ايه لو تعرفي بس اني مليش اي ذنب بده كله لو تعرفي قد ايه انا مظلوم رجعنا والهام قالت ليا امشي دلوقتي وتعال بكرا بات
انا: ابات عادي
الهام : ايوه يا روح امك بات مش الي متلقحه جوه دي مراتك ولا انا بيتهيالي
انا : طب نامي بقي نامي
مشيت وروحت استلمت عربيتي من الصيانه وهم بيسلموهالي قالو الي كان بيسوقها كان حمار الصراحه مفيش بقف يحك العربيه الحكه دي ...... ميعرفوش اني اتشقلبت بيها
(بيت سلمي )
الهام : طب بصي الي بيحصل ده ميرضيش ****
سلمي : ميرضيش **** ازاي
الهام : يا بنتي اقعدي واسمعي الحكايه كلها
سلمي بنرفزه : فولي سامعاكي يكش ترتاحو
الهام : ابو احمد يا بنتي مكنش زي ما انتي سامعه كده خالتك كانت شغاله مع تجار مخدرات كبار يا بنتي وكانو يعني بيعملو حاجات وحشه معاها بس مش من قادم من ورا ولما عرفت انا كانت عايزه تضرني علشان متكلمش فا انا كنت عارفه شغل ابوا احمد وقولتله وهو علشان بيعز عليا مرفضليش طلب خالص هو راحلها واقنعها انه هيتجوزها بدل ساميه ويعمل معايا لحد ما جاب عليها الفيديوهات وخلاها تسكت خالص وتبعد عني هو الراجل علشان بيعزنا اوي اوي مرفضليش طلب
حطت ايدها علي خد سلمي وبصتلها في عينها
الهام : سلمي انا لو ابو احمد لمسني وانا عارفه انه وسخ كنت جوزتك ابنه ابدا يا سلمي ابدا انا عمري ما عمل كده فكري يا بنتي قبل ما تدمري بيتك و حياتك بايدك
سلمي سمعت كلامها وزي ما تكون هاجت وقالت لها انها كدابه وانها باعت شرف بيتها وجوزها ومرضيتش تصدقها ودخلت اوضتها جري
روحتلهم انا علي العصر كده وفضلت قاعد سلمي مخرجتش حاولت ادخل اوضتها معرفتش قفلاها بالمفتاح
بت عندهم وصحيت تاني يوم علي الساعه 10 كده ملقتش الهام صاحيه دخل اوضتها لقتها ضلمه كحل والهام متغطيه بقرب وبزق ايدها لقيت ايده متلجه اتخضيت حاولت اصحيها لكنها مش بتصحي اول حاجه جت في دماغي الهام ماتت .......
خرجت جري واتصلت بالدكتور ورزعت علي باب سلمي وقولتلها الحقي امك بسرعه خرجت جري تلحق امها حطت ايدها علي قلبها ملقتش نبض ................
قراءه ممتعه
الجزء السابع والعشرون
حقيقي مفيش نبض رجليها ساقعه اوي طب ايه الي حصل
سلمي بتعيط جدا: لا لا ل قومي والنبي قومي مش هينفع ده يحصل طب قومي وهسامحه قومي وصديقيني هعملك كل حاجه انتي عايزاها قومي وهعملك الشاي بلبن الي انتي نفسك فيه قومي قومي والنبي بقي ماماااااااا
انا ساعتها دي كانت صدمه تانيه كانت حاجه كده زي الكريمه الي علي التورته بتزوق المشاكل مراتي وحب حياتي بتطلب الطلاق قبل ما نتجوز اصلا وامها الي بعتبرها امي وسندي وهي الي مربياني ماتت..... برافو فعلا..... سلمي فضلت تعيط كلمت الناس يجو وحاولت افضل متماسك قدام كل الناس سلمي ادوها مهدء علشان تهدي من حالتها، عيطت كتير اوي فضلت رغد وكنزي جمبها لحد ما فاقت من الي هي فيه علي المغرب وخرجت لقت خالتها قاعده برا.........
سلمي: اطلعي برا يا مرا يا وسخه من هنا مش عايزه اشوفك وشك هنا تاني
خالتها: انتي بتقولي ايه انتي انتي اتهبلتي( ضربتها بالقلم)
انا: انت اتجنتت انت بتضربها بالقلم ( ضربته قلمين ورا بعض يلوحو)
ومسكتهم كلهم ورمتهم علي السلم برا الشقه
انا: عليا الحرام من ديني الي هيقرب من الشقه دي لكون مطلع الي جابو *** ابو الي خلفوه
سلمي معملتش اي رد فعل علي الي انا عملته جه تاني يوم وفضلت واقف في الجنازه متماسك او بحاول اتماسك ده الي كنت انا فاكره فضلت في العزاء لحد ما خلص عدي اليومين وفي تالت يوم انهارت عياط وفضلت اعيط بدرجه كبيره محدش كان عارف ليه اتاخرت كده انا ذات نفسي مش عارف فكره ان الهام الي هي امي مش جامبي دي مخلايني بموت وبتقطع من جوه الهام هي امي لانها عملت كل حاجه امي معملتهاش فاكر في يوم ايام ثانوي عيال ضربوني مروحتش البيت روحت لاهام.. لما مدرس ضربني وخلي شكلي وحش قدام الفصل في ثانوي هي الي راحت شبشبتله لما جالي استدعاء ولي امر لاني ضربت عيال عكسو سلمي هي الي روحتلها بدل ماارح لامي الهام كانت بالنسبه ليا امي دلوقتي مبقتش موجوده فضلت علي حال الكئابه اسبوع مبكلمش حد مبعملش اي حاجه خالص اسلام وكنزي ورغد بيحاولو يرجعوني من حالتي دي...... كانت حالتي اصعب من سلمي مكناش احنا الاتنين بناكل لحد في يوم جه الخبر الي خرجنا كلنا من الي احنا فيه
سلمي كانت في المطبخ بتعمل حاجه فا احنا سمعنا صوت دش كوبيات كتير جرينا عليها لقيناها مرميه علي الارض وحواليها قزاز كتير اوي ومغمي عليها ووديناها المستشفي الدكتور عملها فحوصات كتير والدكتور خرج لنا
الدكتور: مين جوز الاستاذه الي جوه
انا: انا يا دكتور طمنا
الدكتور: الحمد *** انكم جبتوها بسرعه لو مكنتوش جبتوها كان ممكن ان الجانين الي في بطنها يسقط جسمها مش حمل حمل خالص جسمها ضعيف وشكلها مكلتش بقالها كتير فا لو سمحتو اهتمو بيها واكلوها علشان بس صحه الجنين
انا بستغراب: جنين ايه حضرتك انا بتكلم عن المريضه،الي جوه اسمها سلمي وشعرها اسود دي وانت بتقول حامل
الدكتور: ايوه حضرتك المدام حامل!
انا كأن الدنيا بدءت فعلا تفرحني مراتي حامل حامل بجد هبقي اب! مش مصدق نفسي فعلا والاهم من ده كله اننا هنرجع لبعض اكيد! .... اخيرا كل الحب الي بينا ده هيتحول لطفل في الاخر يااارب الحمد *** انا دلوقتي اسعد انسان في الدنيا
دخلت عليها وهي فايقه
انا: سلمي حبيبتي وحب حياتي كله! اخيرا هبقي اب! اوعدك ابقي احسن بابا في الدنيا سلمي اهم من ده كله انك ترجعيلي وانا اسف جدا انس محكتلكيش علي الي حصل ده قبل كده ونفسي في بنت يبقي شعرها حلو زي شعرك ( بمشي ايدي علي شعرها) وعينها حلوه زي عنيكي ( (ببص لعنيها جامد) وشفايفها جميله زي شفايفك ( ببوسها بوسه حب مش بوسه شهوه) وبزازها... حلوه زي ( بحط ايدي علي بزازها)
سلمي: ههههههه ( ضربت ايدي) بس عيب احنا في المستشفي وانا كمان بحبك اوي ومسمحاك يا حبيبي يا جوزي ( بتقول يا جوزي )
واخدتها من المستشفي وخرجنا
وانا رفضت انها ترجع بيتهم ترجع علي شقتي واول ما وصلنا للباب شلتها علي ايدي وبصيت لكنزي ورغد واسلام
انا: هش هش هش يلا امشو من هنا هش يلا هرش مايه
اسلام: ماشي يا عم ماشيه معاك حلاوه انت هههه
ومشيو ودخلنا بيتنا واول ما نزلتها سلمي جريت علي الاوضه وقفلت الباب بالمفتاح ودخلت الحمام ( في حمام في الاوضه،) فضلت يجي ساعه في الحمام وانا دخلت حمام تاني استحميت وفضلت مستني قدام الباب الباب اتفتح وخرجتلي ملاك مش بني ادم خرجلي اجمل مخلوق مش ممكن يكون حد شافه او حد يشوفه سلمي خرجتلي بقميص نوم موف لحد فوق الركبه بحاجات بسيطه ملهوش جناب يعني من قدام وورا بس الجناب خيوط وعلي الصدر فا مفتوح كله مخبي الحلمه بس وباندر نفس اللون ومش لابسه سونتيان وعامله ميك اب خفيف ومسيبه شعرها الاسود الطويل علي ضهرها وحرفيا شكلها ملاك مش بني ادمه
انا بصيتلها وبلمت حرفيا دي سلمي الي انا اتجوزتها
انا: احم (ببلع ريقي) مين الاخت انا متجوز واحده تانيه
سلمي: ايه ياض فيه ايه،( بتخشن صوتها)
انا: ايوه كده طلعي جعفر من جوه.... بس ايه القمر ده اقسم ب**** قمررر
سلمي.: طب القمر ده مراتك وبتاعك لوحدك
انا: يا بختي و**** يا بختي
سلمي: طب تعال نتغ...
حطيت شفايفي علي شفايفها من غير حتي ما تكمل الجمله وبوستها بوسه طويله ومصيت لسانها جوه بوقي وهي باين عليها انها هاجت شويه لان نفسها بدء يسرع
انا: ايه كنتي بتقولي عايزه نعمل اي.....
باستني تاني وانا بتكلم والبوسه دي طولت اكتر من الي فاتت وانا ايدي بقت علي وسطها بشدها عليا جامد وهي مندمجه جدا مع البوسه بقي نفسها عالي اوي وحاسس ان جسمها بدء يسخن اخدتها جوه الاوضه ونيمتها علي السرير وفضلت ابوس فيها وهي متفاعله معايا جدا وفضلنا علي الحاله دي بتاع ربع ساعه بوس بس بوس بيعكس ليا قد ايه كنت مشتاق ليها وقد ايه كنت عايش في حرمان اسبوعين البوس اخد منعطف اخطر شويه لما قلعتها القميص بدءت دلوقتي افرك في حلمتها براحه وانا ببوسها مكنتش عايزه تسيب شفايفها لحد ما نرلت علي بزازها ارضع منها والحس حولين حلمتها
سلمي: اه اه يا حبيبي اه انا بحبك اوي اوي يا حبيب قلبي بحبك جدا اه ارضع جامد الحسني جامد ( ده اسلوبها)
انا: وانا بحبك اوي اوي يا حبيبت قلبي وهرضع جامد هرضع من بزاز. حبيبت قلبي
سلمي: لما بتقول الكلمه دي بتهيجني جدا
انا: كلمت ايه
سلمي: كلمت بزازك دي ( قالتها بكسوف)
انا: بزازك اه وبزاز حبيبتي وحب حياتي كله ( بشد الحلمه بسناني)
سلمي: اه اه اهه هتقطعم بسنانك مش قادره
انا: هه طيب خلاص ( سيبتهم ونزلت قلعتها الاندر بتاعها ومسكت زنبورها بايدي وبدء اشد فيه لقيته لزج كده،ومبلول فا نزلت بلساني الحس وامص زنبور كسها
سلمي: اه اه بلاش تعض بلاش تعض مش قادره هححححححح بتهيجني اوي مصك يا حبيبي ( بتزق راسي علي كسها)
بدءت ادخل لساني في فتحت كسها واحركه جواها وبدءت اشد شفايف كسها لبرا وهي راحت خالص حرفيا وعملت حركه خليتها تنزل بسرعه حطيت لساني علي خرم طيزها وبدء امشيه براحه نزلت كميه كبيره جدا من العسل اخدته من كسها ومشيته علي بزازها وعلي حلمتها
قومت وقلعت هدومي وحطيت بتاعي علي باب كسها وبدءت افرش فيه وامشي بتاعي علي زنبورها وعلي شفايف كسها من غير ما ادخله
سلمي: هخخخخخخ اه دخلو والنبي دخلو دخلو بقي مش قادره في نار جوه دخلو يا احمد والنبي بقي دخلو
بدءت ادخل بتاعي براحه جدا جوه كسها لحد ما دخل كله
سلمي: هححححححححححححح اه ياااه حلو اوي حلو جدا يلاهوي جميل دخله كله كله دخله كله جوه
وبدءت اخرج وادخل براحه وانيك فيها برمانسه وهي عماله تقول بي اه اه وهححح واحلي كمان كمان
وبعد شويه حلوين قلبتها علي وعملنا الوضع الفرنساوي وفضلت انيك فيها بسرعه شويه هي تحتي عماله تقول بس هححححححح هحححح اهاه اه مش قادره حلو اوي حلو اوي وبدءت انا ادعك في كسها وانا بنيكها
سلمي: لا لا لا كده هجيب لا مش قادره كده هنزل ( بدءت تنزل في عسلها عليا وكسها بدء يقفل ويفتح جامد ويعصر زبي جوه وهو سخن اوي ومولع زبي مقدرش فا نزلت جواها لبني
سلمي بصتلي كده وقالت ( كلكو مرعوبين من الحته دي انا عارف بس متخافوش): انا بحبك اوي وبعشقك ومعنديش مانع اعيش طول العمر تحت رجلك وخدامه ليك
خلص الجزء السابع والعشرون واتمني يكون عجبكو وهيبقي فيه شخصيات جديده سواء ستات او رجاله الي عايز بس يضيف شخصيه يتمني يشوفها في القصه ( بتتناك، بتنيك) يبعتلي تفاصيل شخيصيته واسمها ووصف جسمها وميلوها
شكرا
بعد يوم
اسلام وكنزي داخلين الطياره وكنزي بعتت لامها ريكورد علي الوتس اب بتحكيلها كل الي حصلها وكل حاجه مرت بيها وانها هتهرب خلاص مع حبيبها وانهم هيوحشوها جدا وانهم مش هيقدرو يتواصلو معاها فا يريت يفتكروها بالحلو ومسحت الواتس من عندها وكسرت الشريحه وقفلت كل اكونتاتها........
وصلو بيت ابو اسلام كان شريه لابنه في المانيا وغيرو هدومهم
واسلام مسك كنزي
اسلام: وحشتيني اوي اخر مره كنا مع بعض كانت من كتير اوي... عايزك دلوقتي حالا يا قمري
كنزي: وانا كمان عايزاك اوي
اسلام مسك شفايفها بين شفايفه وفضل يبوس فيها براحه خالص وبرومانسيه كبيره اوي وفضل يسمك لسانها بلسانه ويعض خفيف اوي علي شفتها الي تحت وايده بتمشي علي ضهرها براحه خالص
ومسك شفايفها الي فوق بسنانه وشدها براحه خالص وفضلو يبوسو في بعض مده كبيره اوي لحد ما نزل علي رقبتها وفضل يلحسلها رقبتها من تحت لحد ما يوصل لتحت ودنها ويبوسها ورا ودنها ويوشوشها بصوت واطي....... ( بحبك) وبعدين نزل علي رقبتها بوس براحه وايده بتمشي علي شعرها براحه جدا
وكنزي راحت منه خلاص: امممممممم احححححححح وانا كمان بحبك جدا اه بحبك اوي اوي
ولما ساب رقبتها كان عملها كام لاف بايت عليها وراح يقلعها السونتيان براحه من ورا وسابه عليها وشده براحه خالص بسنانه علشان تبان بزازها قدامه مسك بزها الشمال بلسانه وايده بتقفش في بزها الشمال براحه واسلام ماسك بزها وبيمشي لسانه علي حلمتها براحه خالص من فوق وبيمشي حولين الحلمه دواير كده براحه علي الهاله وايده التانيه بتعصر حلمتها التانيه..... بدل مسك بزها التاني بلسانه وبزها التاني بايده وعمل نفس الكلام
وهي كانت روحها طلعت وفضلت تشد في الملايه بايدها جامد وهي بتوحوح جامد اوي
بعد ما خلص مع بزها قام ضاممهم علي بعض ومسك الحلمتين بسنانه براحه وهو باصص علي وشها لقاها اتوجعت قام ساب بزازها ونزل بوس لحد سورتها باس سورتها براحه جدا وبعدين دخل اسامه فيها وفضل يمشيه عليها براحه وايده بتلعب حولين كسها ( من غير ما يلمسه) وبعددن نزل علي العانه بتاعت كسها باس فيها كتير اوي وايده بتحسس علي فخادها براحه جدا راح جاي وهو بيبوس علي العانه ويمشي لسانه عليها وقام فاتح رجلها وفضل يمشي لسانه حولين كسها من غير ما يلمسه برضو وهي بقي كانت بتنهار ساعتها وخلاص نفسها هيتقطع
وكل ده وهو لسه بيلحس حولين كسها وقام براحه جدا لمس شفايف كسها بلسانه مسكتها كهربه ساعتها وجسمها فضل ينتفض كده وجابت عسلها بكميه كبيره كانها كانت مستنيه لمست كسها اسلام نزل لسانه فوق زنبورها ولحسه فيه جامد وهي لسه هايجه جامد اوي علي الي هو بيعمله وهو لسه ملمسش زنبورها بلسانه وفضل يلحس فوقيه وتحته وحوليه من غير ما يلمس زنبورها ولما لمسه كهربه تانيه مسكت في جسمها بس مجابتهمش وفضل يلحس براحه خالص عليه من فوق وكسها كان غرقان عسل وهو بل صباع من عسل كسها ومشي ايده دواير علي خرم طيزها وايده التانيه ماشيه براحه علي شفايفها لحد ما رحم زنبورها وسابه ونزل بلسانه علي خرم طيزها واول ما لسمه ومشي لسانه عليه مفيش دقيقتين وكانت جايبه للمره التانيه وقام اسلام من عليها وعدلها وعملو وضع 69 وفضل يطلع وينزل بوسطه وزبره جوا بوقها كانه بينيك فيها
وهو بيبعبص في كسها وايده بتلمس سقف كسها وفضلو علي كده لحد ما تبعت من المص
قومها اسلام ونيمها علي ضهرها وحط رجليها علي كتفه ودخل زبره براحه خالص لحد الاخر
كنزي: هححححححح احا لا احا مش قادره دخله جامد خخخخخخخ وايدها ماسكه الملايه جامد اوي
اسلام لما زبره وصل للاخر خالص فضل يدخل ويخرج ويرزع فيها جامد لما حس انه قرب يجيب عدلها شويه ونزل مص في شفايف كسها وشدها بسنانه براحه لحد ما حس انه هدي وعدلها وعملو وضع الدوجي وفضل ينيك فيها براحه وبرمانسيه وهي شلال نازل من كسها وهي بيبوس في قفاها وورا ودنها ويلم شعرها وينزل يبوس في ضهرها وهو بينيك ويقفش براحه في بزازها لحد ما جابهم ونامو زي الميتين بالظبط
.......................
قراءه ممتعه
كده الشخصيات الي موجوده في القصه خلص دورها ماعدا احمد...
هنضيف شخصيات جديده
كل شخص عايز شخصيه جديده باسمه باسم اي حد عايز يشوفه بينيك او بيتناك
يكتب اسمه ووصفه وميوله الجنسيه
شكرا
رجعت سامية لحضن اسلام مرة تانية بمباركة من احمد ابنها وبطل القصة ورجع اسلام وكنزى لمصر وعاشوا فيها وتقبلت كنزى علاقة اسلام الرومانسية الجنسية بسامية.. وفيروز عاشت بسعادة مع معتز ومعتز اتجوز معاها رغد كمان.. وسلمى خلفت لاحمد وعاشوا فى سعادة.. وليان اخت معتز بقت تتناك وتتمتع مع اصحابه اللى فتحوا كسها وطيزها وخطفوها.. وبعد شهرين لما نزلت نسرين عملوا لها كمين وناكوها وفتحوا كسها وطيزها وخطفوها وبقت هى وليان يتناكوا من بهاء واصحابه ويتمتعوا سوا.. وجيهان مرات عم اسلام فضلت تتناك من ابو اسلام وابو احمد بطل القصة وتتمتع معاهم
المقدمه
ماشي هنبدء بمقدمه طويله شويه
القصه دي هتبقي قصه مختلفه شويه عن الي موجود في المنتدي هنا او شبه قليل جدا منهم
يعني ديما القصص الي في المنتدي بيركزو مع الجنس وكده بس انا هركز مع القصه والحداث اكتر شويه.... انا مش عارف اصنفها هي ايه ممكن تبقي قصه ( رومانسيه، خيال علمي هحط خيال اه، فيه بقي اسطوريه) من الاخر كده هتحبها
المهم قصتي دي هتبقي فيها جنس اه اطمن وهتبقي طويله اطمن اكتر بس هنا هتبقي فيها معني الحب الحقيقي الي ابطاله مش بيدورو علي الجنس في المقام الاول بس الجنس بيجي مع الحب
المهم انا مش هقدر اكفي كل انواع الجنس في القصه دي في الاول بس هحاول يعني استحملوني شويه
طب نقول الابطال بقي
احمد ياسر: ده بطل القصه.... طوله 187 سنتي وجمسه عادي بما انه بطل يعني زبه بقي هيبقي 100 سنتي وبينزل لبن طائر الرخ بطل القصه بقي كله بالوسطه لا هيبقي عادي زبه طوله 19 سنتي .. في اولي طب... عايش لوحده ابوه مات وهو في اعدادي وامه اتجوزت علطول بعد ما مات وعايشه دلوقتي مع جوزها وعنده اخت اكبر ب5 سنين ودي مسافره ومتجوزه برا مصروكده وهو عايش في بيت ابوه القديم ومدخلش في علاقات قبل كده ومنتجذب شويه لصاحبته سلمي ومش عارف ده حب ولا ايه بس هو متاكد انها مش بتبادله نفس الشعور
سلمي: دي بقي صاحبته سلمي بيضه وشفايفها بمبي كده وطولها 175 سنتي وشعرها اسود وناعم وحاجه اروبي كده سلمي صاحبه احمد من ثانوي كانت معاه في المدرسه وهم صحاب بيبقو شله كده احمد وسلمي واسلام بس البت دي بتحب احمد اوي من تالته ثانوي كده والغريب انها معاه في طب حبكه دراميه حبكه دراميه يعني مش هزار
اسلام: اسلام صاحب احمد من اعدادي معاه في اي هلس وكان معاه في الثانوي برضو وصاحب سلمي زي ما قولنا فوق ومعاه في طب برضو وبيحب بت كده ومش قايل لحد سيكريت كراش يعني
الهام: ام سلمي ودي بقي شبه بنتها بس علي اتخن شويه ودي ارمله وعايشه مع بنتها سلمي بس في البيت وعايشه علي معاش جوزها ومعاهم فلوس كتير شايلنها في البنك وبتحب احمد زي ابنها والهزار ببنهم رخم. شويه واحمد شايفها زي امه علشان مكنش لاقي في امه الي لاقاه فيها تعتبير مربياه بس من ثانوي علي كبير شويه.......
ساميه: ام احمد..... مش هوصف جسمها علشان دورها في القصه مش كبير اصلا بس هي مش مهتمه بيبتها ومش بتعرف اصلا بس بتحب ولادها وبعد ما جوزها مات اتجوزت علطول وابنها رفض يعيش معاها وعاش لوحده في بيت ابوه وهي بتشقر عليه كده كل شويه
طولت في المقدمه شويه ومش عارف اعمل ايه لازم اقول الهري ده كله
الجزء الاول بقي
اول يوم جامعههههههههه
صحيت من النوم علي المنبه ابن المتناكه الي صوته بيوجع المخ عايز اشتري منبه عدل حد هنا يشحتني واحد
ودخلت الحمام واتشطفت ولبست اللبس الجديد بقي جامعه بقي وكده :g030: المهم وبعد ما اتشيكت علي الاخر ولبست ونزلت من غير ما افطر طبعا حد عايش لوحده بيعمل فطار!!
_ عايز انثي ست بيت تعملي فطار وعشي بس
المهم نزلت وبتاع وعديت علي عم سعيد البواب وسلمت عليه وطبعا دعالي ومسك فيا للفطار بس انا فعلا كنت متاخر
وعديت بالعربيه بتاعتي علي اسلام صاحبي وفضلت طبعا ملطوع تحت بيت امه نص ساعه واتصلت عليه وكل شويه نازل نازل نازل لحد ما لقيته خارجلي من البلوكونه
انا : بتعمل عندك ايه يا حيوان
اسلام: ايه باكل بليله.
انا :من غيري يا واطي!!
اسلام: يا عم اطلع امي عامله حله هنا
انا : طياره
وطلعت عندهم واول ما فتحت الباب لقيت امه نايمه
اسلام: امي نايمه لو صحيت لو عملت صوت هتنكني انا وانت
انا: امك الملفايه الجامده دي الي كسها احمر دي
اسلام: يا ابن الشرموطه مفيش املف من امك
انا: املف!!!!!.. املف ده الي معندوش شعر
اسلام: شعر سبتمبر!!!
انا: سبت مبر ومسكت مبر هاها ها ها ها ها
اسلام: مسكت زبي يا كس امك يلا ننزل
انا: يلا يسطا
ونزلنا وركبنا العربيه وعدينا علي سلمي
انا: اخويا السندال عفريت الاندال
سلمي: اخويا الرشاش الي مببفضاش
انا: احلي مسي علي فخادك الجامده دي
سلمي: ايه ياض ما تتلم كد ****! ده غلب ايه ده يا ولاد
اسلام: طب يلا نمشي بقي مش طالبه خرا علي الصبح
انا: يلا يسطا
سلمي فتحت الباب الي قدام ومسكت اسلام ورمته علي الارض وقعدت هي قدام ( اه نسيت انا وسلمي بنلعب تايكوندو انما اسلام بيلعب طيز)
اسلام: مش ايسلوب ده يعني مش ايسلوب زي ( بنفس صوت محمود بكر
انا يلا ياعم نمشي مش طالباك
وركب ورا اسلام ونزلنا الجامعه ودخلنا وقعدنا علي الكافيتريا والساعه كانت 9 واول ماحاضره لينا 12 وكسم الدنيا
المهم في وسط الحوار السخيف بين سلمي واسلام ببص علي الناس لقيت بنت شكلها فاجر كده كسم الدنيا شعرها قصير كده فوق الكتف ولونه اصفر وعنيها خضرا وعندها نمش خفيف كده وجسمها لونه ابيض وبزازها متوسطه وطيزها اسطوريه لا تتكرر الا كل 1000 عام. وحاجه شغل فنادق كده
انا: بصو الي جايه علينا دي يدين امي عليها
اسلام: يديني حلوه اوي هو فيه كده يسطا
سلمي: اه فعلا وشها بشوش
انا: بشوش!.... بشوش دي تقوليها لصاحبتك لما يتقدملها عريس شكله وحشوانتي مش عايزه تقوليلها انه وحش
سلمي: طب انت هيتقدملك عريس امتي علشان عايزه اقولها!!!
اسلام.: سلمي تمررررررر
انا اتكسفت كسفه بنت متناكه يعني فا مسكت سلمي من شعرها وكنت هخلعه وهي بتضخك واسلام مسح بلاط الجامعه من الضحك
المهم بعد ما هدينا اتراهن اسلام معايا انه لو كلمها هديله 200 جنيه وسلمي زودت عليهم 100
اسلام: تمام يسطاهروح اكلمها هتشوفو
وراح نحيتها كده وكانت مديالو ضهرها وطيزها بنت متناكه كده تخليك تنسي نفسك اصلا
المهم
اسلام: بقولك ايه يا اخت
رغد: ايه حضرتك عايز حاجه
اسلام: اه في حجاره قلم هنا
رغد: ضحكت كانها عمرها ما ضحكت
رغد: لا في ظرافه وضحك وقله ادب انا هربيك بقي
اسلام: اهدي كده هدي ياشيخه
رغد: هديت انت عايز ايه
اسلام: نتعرف
رغد: اه انت من بتوع نتعرف
اسلام: لا انا من نتعرف نفسها
رغد ضحكت تاني
طب تعال نتعرف بقي في سيكشن 12
اسلام اه انا هبقي هناك
ورجع اسلام علينا ومبسوط كانه ايه صعدنا كاس العالم الولا
انا: عملت ايه خدت رقمها
اسلام: لا لسه في سكشن بتاعنا الساعه 12 ده هات الفلوس
سلمي: مفيش مليم غير. اماتعرفها الاول وتتعرف عليها
اسلام: ماشي هتنبهرو بيا
وروحنا السيكشن ودخلنا وهزرنا لحد ما المعيده دخلت علينا واسلام تحسه اتكرب كهربه عمره ما اتكرهبها قبل كده يديني علي وشه لما اكتشف ان رغد هي المعيده بتاعتنا
رغد دخلت وكسم الثقه وراحت علي بنش ناحيه اسلام وقالت له لو انت شاطر في الماده بتاعتي زي ما شاطر في قله الادب كده مش هتنجح
انا وسلمي متنا ضحك كسم الدنيا يديني
المهم بعد ما اليوم خلص وهري كتير اوي حصل روحنا التمرين انا وسلمي بعد الجامعه علي 5 كده وبعد ما خلصنا التمرين سلمي دخلت استحمي وانا دخلت برضو وباب حمام سلمي مكنش مقفول كويس وانا خدت بالي من كده فا طنشت الموضوع علشان انا بحس اني بحبها حب بريئ كده حب كامل من. غير جنس
ودخلت استحميت وخرجت اناوهي ورحنا نتغدي
سلمي: بقولة ايه ناكل فين في كنتاكي!؟
انا: لا يا شيخه مش رايح تاني ناسيه اخر مره الست الي كانت قصادي بصتلي ازي
سلمي طبعا لازم تبصلك كده حد يحط السلطه بتاعتهم دي معرفش اسمها ايه ( الكاتب: فعلا مش فاكر اسمعا) في الكايزر يديني
انا: انتي مالك انتي..... تعال نروح صبحي
سلمي: اشطا معاك
صبحي كابر ده احسن محل مشويات في مصر كلها
المهم بهد ما كلنا وحسبت انا واتبقي معايا 100 جنيه
سلمي معايا اكتر منك ياجعان انت يا فقير
انا: ايه يا بت انتي.... انتي نسيتي ولا ايه ده انتي لحم وراكك الجامده دي من خيري
سلمي: وراكي الجامده!!! تسلم ومشيت لوحدها مركبتش العربيه
انا: يا هبله يا بنت الاهبل هتورحي من روض الفرج لوحدك تعال اركبي
سلمي: ايوه كده اعرف قيمتي
انا: طب يلا تعالي وروحت سلمي وكنت هموت وانام وفعلا دخلت نمت وصحيت الساعه 6 الصبح جسمي وجعني جدا وكان ورايا محاضره 9 اتصلت باسلام قولت له مش رايح واتصل بسلمي امها ردت عليا
الهام: ايوه يا بودي عامل ايه
انا: ايه يا هلومه ازيك
الهام: يواد انت مش هتتربي بقي وتعقل وتكبر كده ده
انا: انت عارفه اني مبحبش بودي وانا عارف انك مبتحبيش هلومه خلاص نعقل احنا الاتنين
الهام يواد انت بتتكلم معايا انا كده انت مش عارف فرق السن الي بينا
انا: ايوه فعلا انتي كبيره اوي يا الهام قولتي كام 77
الهام: 77 لا وحياتك 125
رغم انك كبيره كده بس لسه حلوه يا الهام
الهام: بجد يا ولا
انا: اه و**** اخلصي بقي هاتي بنتك متحرقيش معايا كتير
الهام: كتك القرف عيل متبرتبش
انا: ايه يا زماله عامله ايه كنتي نايمه؟
سلمي: اه لسه صاحيه حالا
انا: طب انامش رايح النهارده بقي
سلمي: طب تمام تيجي نخرج
انا: تمام بس هنخرج انا وانتي بس
سلمي: ليه كده
انا: علشان استفرد بيك يا وتك انت يا ملبن
سلمي :ولا اعقل كده وقول عقلت
انا: عقلت يا رياسه
سلمي: تعال نروح سينما
انا: اشطا علي 4 كده
سلمي: تمام غور بقي
وقفلت في وشي البت دي
الحوار في بيت سلمي
الهام: قفل
سلمي: اه لسه قافل
الهام: مع انه سافل بس بحبه و**** الواد ده
سلمي: وانا كمان بحبه اوي
الهام: حس انك بتحبيه
سلمي: زي البقف عمال يقولي بس فخادك ومعرفش ايه كده
الهام: سافل بجد يعني
بيتي
بعد ما قفلت مع سلمي فتحت سكس لسوفيا دي
بنت المتناكه فاجره اوي
وكانت لابسه فستان احمر فوق الركبه كده ومبين كل بزازها وعماله تدعك فيهم بنت الشرموطه وتنرل ايدها وترفع الفستان وتبين الاندر الاحمر الفشيخ الفتله وتزقه وتلعب في كسها وراح داخل عليها الواد ابو زبر اسود وراح منيمهاعلي ضهرها ومسك شفايفها وبين شفايفه وقعد ياكل فيها وبعدين نزل علي بزازها وهراهم مص ولحس ومسك اول بز ولحس الحلمه. وقعد يعمل يعليهم دواير بلسانه ويعض غيها ويدعة بايده التانيه كسها ويدخل صباعه في كسها ووهي تصوت وفااااك ياس فاااااااك مي وبعدين قام مقعدها ونزل علي كسها وهو نازل بلسانه من بزازها لحس صورتها وبعدين لحس فوق كسها ومسك زنبورها قعد يلحس فيه براحه ويعض عليه خفيف وبعدين مسك شفايف كسها ولحس فيهم كل واحده لوحدها وصباعه دخل خارج في كسها وايده التانيه حاطط صوابعه في طيزها وهي بنت متناكه بتصوت وفاااااك ياااااس فاك وبعدين هو طلع بتاعه علي كسها وقعد يفرش كسها وصباعه وبيدخل ويخرج في طيزها وهي بتصوت وتتموحن اللبوه علي الاخر وبعدين نيمهاا علي جمبها ورفع رجلها ودخل بتاعه وقعد يرزع جامد وبعدين قام وخلاها تعمل وضع الكلبه وقعد ينيك فيها برمانسيه وايه ومش هحكي اكترمن كده علشان اناجبت لبني هنا
ونمت وظبط المنبه المعرص علي 2 علشان اصحي لمعادي مع سلمي
في المقدمه فوق انا قولت ان القصه دي مختلفه اه انا هعمل هنا حاجه جديده
ممكن كل واحد يسال سؤال ويقولي عاوز ارد عليه زي مين في القصه من الشخصيات الي ظهرت لحد دلوقتي ( احمد ، اسلام، سلمي، الهام، ساميه)
والقصه احداثها هتتغير ومش هتبقي كده ديما الحزء الجاي هحاول اخليها تتطور احسن
# تحياتي
فاصل فصير من احداث القصه
من الواضح ان القصه مش باينه لحد دلوقتي فا هحاول اني اكشف شويه من ملامحها زي ما وصف الكتب بيعمل ( لاني مدمن قراءه)
_ هي تحاول الوصول وهو لايعلم طريق الوصول...... فعندما وصل تصور انها تعدت ما وصل اليه بملاين السنين وتصور انه قد وصل متاخراا كثيرا......... ولكن في الحقيقه انها كانت مختبئه في نفس مكانه وكان لا يراها من خيبه الامل وكانت هي لا تراه من كبريائه ولكن المعجزات حدث بالفعل حتي يصفحلها عن حبه في احداث دراميه بشده ولكن لاتسري الرايح بما تشتهي السفن تتوالي المصائب ويسود الحزن ويظن ان مشاعره قد ماتت ولكن لا لم تمت الحب يحيها من جديد في وينسال الجميع هل ستحل النهايه السعيده اخيرا.......؟! هذا ما سنعيشه في احداث خياليه واسطوريه رائعه اهلا بكم......
الكلام الي اتقال فوق ده لازم يتقال علشان تتضح ملامح القصه اكتر نبدء بقي يلا (؛
الجزء التاني
وصحيت علي منبهي السخيف كالعاده بس معرفش كنت مرهق ليه لما صحيت غالبا علشانا لتمرينه الي فاتت كانت حاميه شويه
المهم استحميت ولبست
وقبل ما انزل اتصلت علي اسلام علشان ينزل معانا
انا: الو ايوه يا رجوله ازيك
اسلام: ايه يا ابوالصحاب عامل ايه
انا: كويس يسطا انا رايح اناوسلمي السينما تيجي
اسلام: جاي وش يسطا
انا: تمام هجيبها واعدي عليك
ونزلت علي العربيه وروحت عليبيت سلمي واخدتها وكانت جميله جدا جدا ولا يوم فرحها ايه ده صحيح
انا: ايه الحلاوه دي اقسم ب****
سلمي اتكسفت وخدودها احمرت شويه واتوترت بس مكنتش عايزه تيبين كده: ايه ياض في ايه ما تتلم كده
انا: طب اركبي قطر ياكلك وانتي ملبن كده
سلمي ركبت جمبي ومشينا ناحيه بيت اسلام
سلمي: بس ده مش طريق السينما
انا: اه مهو اسلام جاي
سلمي: مش هنخرج انا وانت بس!!!
انا: لا ده اتصلت عليه ووافق
سلمي اتضايقت كده في نفسها ومحبتش تبين انها متضايقه: كويس انه جه
وعدينا علي بيت اسلام وحجزنا 3 تذاكر بلكون واشترينا فشار وروقنا علي نفسنا
واحنا في نص الفيلم سلمي مكنتش مركزه غير معايا سابت نفسها من الفيلم خالص ومركزه مع تفاصيل وشي وكل ملامحي وعنيها علي ايدي الي علي مسند الايد وتقرر فاجئه انها تحط ايدها علي ايدي مره واحده وتعمل مش واخده بالها خالص وتشيلها تتاسف
انا: ولا يهمك... وكلت فشار وكملت الفيلم
سلمي
واول ما دخلنا السينما وانا سرحانه فيه في اسلوبه في حبه ومعاملته لكل الناس زي بعض مهما كان فقير او لا..... ابتسامته
كان ليها شكل تاني اول ما دخلت السينما سرحت في شكل وشه شعره الاسود الطويل شفايفه الحمرا نسيبا ودقنه الكامله الناعمه عايزاني المسها كده نفسي المس وشه وامشي ايدي علي وشه واقف في نص السينما واقول باعلي صوت انا بحبك يا ااحمددددد بس خايف واكتر حاجه مخوفاني هي كبريائه عنده كبريائ مستفز لمرحله البرود مش حاسس بيا وانا عايمه في بحرك واتمني بس انك تبصلي بص غير بصه اختك انا بكرهك.... بكرهك من كتر ما بحبك خلتني انسي نفسي وانسي ان ليا مخ بيفكر غير فيك وليا قلب مش متعلق غير بيك انا بحبك اوي يا احمد بحبك اوي
ولحمت ايده علي المسند كان نفسي امسكها في ايدي واشبك صوابعه في ايدي وانسي نفسي وانسي ان فيه سلمي اصلا ...... وفاجئه حتيط ايدي علي ايده من غير اي مقدمه ولا اي سبب وشيلت ايدي من كسوفي ومن خجلي من كبريائه رغم انه تافهه وبيهزر طول الوقت مع الي يعرفه والي ميعرفوش بس عنده شخصيه تخلي اي حد مهما كان يحترمه وعنده علم يخليه يحضر في اي نقاش وبقوه مهما كان اسم الي موجود في النقاش ده هل يا ترا عدت حادثه تلامس ايدي بايده كده ببساطه عدت من غير ما يحس انه فيه اي حاجه شكلها كده.... انا ياست منه ومن حبي ليه جبله و****
المهم بعد ما خلصنا الفيلم وخرجنا اسلام استاذن انه يروح علشان امه تعبانه عايز يوديها للدكتور
انا: طب اجي معاك
اسلام: لا متتعبش نفسك خليك مع سلمي
انا تمام عايز حاجه يسطا
اسلام: لا ياخويا تسلم
المهم خرجنا انا وسلمي ومشينا للعربيه واول ما ركبنا ودورت بصتلها
انا: تحبي تروحي فين يا وليه انتي
سلمي: اي حته
انا: نروح الكورنيش
سلمي: لا بيض اوي
انا: طب نروح الاهرامات او برج القاهره
سلمي: لا هو احنا في رحله يا احمد ده انت بضان صحيح
انا امال هتروحي فين ماتتعبيش *** امي
سلمي: اي حته
انا: تيجي نقعد في اي كافيه
سلمي: لا يعني انا هخرج من بيتي علشان اقعد في كافيه انت مريض!؟
انا طب تعالي بقي انا هوديكي مكان هتتبسطي فيه جدا،جدا،
المهم مشينا ووصلنا المكان
سلمي: جايبني الترب انت اهطل
انا: منا معرفش انتي عايزه تروحي فين
سلمي اي مكان حلو يا احمد
انا: تمام
وخدتها ورحنا المعز ودخلنا خان الخليلي ودخلنا كافيه كبير هناك ومشهور بيعملو فيه سهرات وحضرات وفيه فرقت شرقيه هناك بس المكان غالي اوي المهم قعدنا وكان شغال موسيقي شوقيه جميله جدا وسلمي مبسوطه واتغدينا هناك وبعد الغدي طلع واحد يعنزف اغنيه حب ايه علي الكمان وكان الصراحه مبدع خرجنا من شارع المعز روحنا الكورنيش غصب عنها وسيبتها علي كرسي من الي هناك ورحت اجيب ايسكريم
فا جه 2 شابين لابسين تيشيرتات ساده سبعه شكلهم لسه خارجين من الجيم يعكسوها بقي وهي وقفه لوحدها...
شاب 1: ايه يا وتكه مكنها في البستان واقفه لوحدك ليه الرجاله خلصو ولاايه برضو
شاب 2: لا بس البنطلون الاسود هياكل منها حته وغمز لها وشاور علي طيزها
سلمي بس يا حيوان انت وهو بدل ما انده علي خطيبي يزعلكو كلكو
شاب 1 ما تجيبيه علشان اوريه الرجاله الصح الي ميسبش ملبن كده واقفه لوحدها
سلمي: امشي من هنا يا قليل الادب بدل ما اللم عليك الناس وراحت ضرباه بالشنطه
شاب 2: بس اهدي كده وراح ماسك اديها وهيشدها علي العربيه
وسلمي صوتت وبتنده باعلي صوتها احمدددددد ياحمد الحقني
انا سمعت صوتها وقعت الايسكريم من ايدي ورحت عليها جري لقيت الشابين بيحاولو يدخلوها العربيه غصب عنها
انا: ايه يا شبح انت وهو ما تستقو علي الي قدكم
شاب 1 بصلي كده من فوق لتحت وقال لسلمي: امتي بقي خاطبه الخول ده
انا: الخول ده الي هيوريك ان نفسك يا كس امك
شاب 1 ساب سلمي وفتح عليا مطوه طولها غالبا 13 سناي يعني تقتل مباشرتا
بس انا كنت شايله مفاجئه برضو هي اني محترف درجه اولي في قتال الشوارع وخبير في فن الدفاع عن النفس ودخل عليا بالمطوه وهو بيضحك روحت ماسك قبضه ايده الي ماسكه المطوه ولفيتها 120 درجه عكس حركه ايده علشان المفصل يتخلع وفعلا عملت كده ومسبتش ايده بل خدته بجسمه ورايا علشان اقدر اتحكم فيه كويس وبعدين شوفت ملامح القلق علي وش سلمي والخوف مكناش عارف خوف من ايه بس شوفت ملامح قلق وخوف علي الشاب التاني المهم مسكت دراع الشاب1 الي فيه المطوعه وكسرته بروكبتي عند الكوع ومسكت المطوه رميتها في النيل وبعدين لقيت الشاب 2 ماسك،عصايه وجاي عليا جري وراح ضربني بيها علي كتفي خلعه وفاجئه لقيته كتف سلمي ورحت جاي من وراه وضربت ركبته من الجمب اتكسر كسر مضاعف وفضل يصوت ونزل علي الارض علي ركبته وروحت مديله بالشلوت منخيره اتكسرت وجاله نزيف ووقع علي الارض وروحت فاكك سلمي وخرجت من زحمه الناس وركبت العربيه ومشيا بتاع 700 متر وصوت بقي علشان كتفي اتخلع سلمي راحت تسوق وقعدتني ورا وودتني المستشفي ورجعولي كتفي مكانه علشان كان لسه سخن وربطهولي وسالني اذا كنت بتمرن لعبه قتاليه فا لازم راحه اسبوعين علي الاقل وبعدين روحتني سلمي وهي سايقه عربيتي وخدت هي اوبر لحد بيتها ولاحظت انها جدعه جدا
سلمي
انا بعد ما خرجنا من السينما لقيت اسلام هايمشي فا حمدت ربناوروحنا لعربيته وسالني عايزه تروحي فين قولتله اي حته كنت عايزه اقوله اي حته انتي فيها اي حته ابقي معاك فيها بس بسم **** مشاء **** عليه جلطش بيقترح اماكن خرا لحد ما زهق وقرر انه يوديني مكان علي مزاجه معداش عشر دقايق ووصلنا حسيت اننها10 ثواني وكانها اقل كما الوقت معاه بيعدي بسرعه غير مسبوقطه بيعدي كاني موهموه او مسحوره بيه انا بس عايزاه يعرف اني اكتر واحده بتحبه في الدنيا كلها ونزلت لقيت نفسي في الترب فكرت ثانيه لقيت انه جايبني هناعلشان يعمل معايا جنس بس انت فعلا تستاهل ياحمد اني اسلمك جسمي تستاهل فعلااني اديك الحاجه الوحيده الخاصه بيا محدش له دخل بيها في مجتمع بيعتبر مفاتن الست ملكيه عامه تستاهل اني اديك اعز ما املك اشركك شهوتي هل هتشوفني مجرد خزان لشهوتك ولا هتخس اني كائن تحتك كائن ليا مشاعر واحاسيس هتحاول ترضيني زي ما بتردي غرورك وكبريائك ده بس انا هسلمك نفسي هسلمك دنيتي وهسلمك كل املاكي لو طلبت هسلمك كل حاجه تخصني علشان انا مش بحبك انا بعشقك انا موهومه بيك...... وطلع ببيهزرو خدني وخرجنا روحنا خان الخيلي قعدنا وكانت في قعده حلوه هناك لاحظت انه مركز مع راجل الي بيعزف بالعود وعينه الماثره بتدل علي انه فعلا مطروب وومبسوط اه يا احمد لو تعرفي تقري العيون زي كان زمانك دلوقتي عارف كل حاجه فيا بس اناعيني فضحاني وكل حاجه فيا فضحاني انابقولك يا احمد بكل ذره في جسمي انا بعشقك وبموت فيك بس هنقول انت جاهل في المشاعر رغم علمك الواسع وثقافتك دي بس الي جويا ده مينفعش نفهمه بعلم او بمود انا فعلا بعشقك......... خلصنا في الكافيه وبعدين خرجنا روحنا الكونبيش غصب عني مكنتش راضيه علشان الكورنيش مكان للعشق يا احمد بس هل انت بتبادلني نفس الشعور معرفش انت ايه بالظبط روحت تجيبلي ايسكريم ولقيت شابين بيضايقوني ولقيتك جاي عليا بتدافع عني بكل رجوله رغم فرق الحجم بس اكيد في فرق في العقل بينك وبينهم الي يقرب مني بداع التحرش اكيدجاهل واكيد مش عارف اني كل ذره فيا ليك لوحدك بس كنت خايف كنت مرعوبه لو الشباب دول اخدوني واغتصبوني وبقيت معيوبه هل هترضي بيا هل هترضي بانك تتجوز واحد شابين دخلو عليها قبلك انا كنت بتقطع من جوايا وانا شايفه المطوه جايه عليك كانت نفسي تيجي في قلبي ومتجيش فيك نفسي القيها خرمت جسمي ومتقربش بس ناحيه ضفر منك بس اعمل ايه انا عاجزه عن مساعدتك انا خيبت املك لما انقذتني وخرجنا وصوت علشان كتفك حسيت ان روحي بتتسحب مني واحده واحده وانا بسوق للمستشفي نسيت اني بني ادمه كنت اله مش شايفه قدامها مشاعرها تعبت بجد لما طمني عليك انا بجد اتبسط انها جت سليمه...... ازاي تيجي سليمه كنت عايزه اسال في الستشفي هل ممكن يصلحو القلب المكسور لو كان جرالك حاجه........!؟ انا من غيرك ولا اسوي صدقني وصلتك بيتك وكنت عايزه اقعد جمبك وارعاك وخدمك بدمبي بس اصرارك اني اروح علشان بس العادات والتقليد السخيفه هي الي متحكمه فيك انا عايزك صدقني اكتر من اي حد في الدينا
شخص: نيك جامد يا اسلام نيك جامد هحححححح
اسلام: اه بزازك دول ملبن عايز ارضع منهم تاني
شخص: هحححح انت رضعت منهم قبل كده نيييييكني بموووت
# في انتظار الجزء التالت تحياتي :g058: :wave:
الجزء الثالث
اهم الاشخاص:
ساميه: قمحويه وبزازها متوسطه وطيزها مغريه اوي ومتدوره ومهتمه بنفسها جدا وبلبسها ووسطها رفيع شويه وفخادها مصبوبه كده من الاخر وتكه وتكه يعني
محمد: ده جوز ساميه التاني ومش مخلف منها وزبه طوله عادي 14 سنتي يعني وحمار مش بيعرف ينيك خالص
اسلام بينيك ساميه امي وبيضربها علي طيزها
ساميه: نيك نيك جامد يا اسلام نيك ام صاحبك الجامده في كسها اه اه اه
اسلام خرج زبه من كس ساميه وراح نايم علي ضهره وقالها تعال يا شرموطه يا لبوه الحس كسك الجامد ده واحت طالعه قاعده فوق راسه ووبتحرك كسها علي بوقه عماله تصوت وجابت عسلها وهو شغال لحس في كسها وهي عماله تدعك في بزازها وتلحسهم وتصوت وتقوله نيكيني بلسانك ايوه كيف ام صاحبك ده انا متجوزه اختي وراح اسلام منيمها علي ضهرها وراح وقف بين رجليها وحط زبه في كسها وبقي عمال يرزع فيها جامد وهي تصوت من كتر المتعه ومن كتر ما هي مسمتعه
ساميه :تعبت والنبي ارحمني ونزل بقي اه
اسلام: هنزل هنزززل
ساميه: نزل في كسي نزل في كسي
اسلام نزل في كس ساميه وبعدين ساب زبه جواها لحد ما نام وقان استحمي وقاعد قدامها
اسلام: قومي يا لبوه استحمي يلا قبل ما جوزك يجي
ساميه: هو احنا بنخاف من حد يا اسلام
اسلام: انا بس مش عايزه يعرف اني هنا وكده
ساميه: حاضر يا دكري
ساميه قامت استحمت تنضف اللبن من كسها وتشيل اثار المعركه من علي جسمها..
واسلام نزل وهو نازل مع شقت ساميه قابل محمد جوز. ساميه
محمد: اسلام انت بتعمل ايه هنا
اسلام: انت بتسال ليه انت
محمد: لا ولا حاجه
اسلام مشي وخد تاكسي و سلمي اتصلت بيه علي بليل كده
سلمي: اسلام انا لسه ماشيه من عند احمد في ولاد طلعو عاكسوني وهو ضربهم وفيه واحد منهم خلع كتفه
اسلام: ينهار وهو عامل ايه دلوقتي انا رايحله حالا
سلمي: لا انا روحته وهو قالي انه طالع ينام
اسلام: خلاص ابقي اطمن عليه بكرا بقي
سلمي: طب خلاص عايز حاجه بقي يا اسلام
اسلام: لا يسلمي شكرا سلام
سلمي: سلام
وبعد ما محممد طلع. لقي مراته بتستحمي دخل عليها وسالها
محمد: اسلام كان بيعمل ايه هنا
ساميه: وانت مالك انت يا عرص حد يسال ملكته علي حاجه
محمد: انا اسف يا ملكه
ساميه خلاص امشي يا معرص من هنا عقبال ما اعمل حمام واخليك تيجي تلحس خرم طيزي من القرف يا كلب....
المهم ساميه خلصت حمام وبعدين خرجت من غير ما تتشطف علشان محمد يجي يلحس كسها وطيزها من القرف الي فيهم اول ما خرجت وشاوزت ليه باديها جه ليها علي ايده ورجله زي الكلب وبعدين قعد يلحس كسها وطيزها من القرف ومن الخمام وبعدين دخلت نشفت جسمها وشعرهاولبسه وخرجت
وقالتله يلا تعال نيك كس ملكتك ومتعها واملا كسها بلبنك النجس يا محمد يا نجس
وفعلا محمد ناك ساميه لما شبعها وملا كسها بلبنه
بيييتي تاني يوم
صحيت تاني يوم وكتفي بيوجعني فكرت شويه في الي حصل لقيت سلمي دي من اجدع البنات الي قبلتهم في حياتي وشكلها حلو وكده بس المشكله اني مش شايفها غير اختي المهم اتصلت علي اسلام وقولت له اني مش هقدر احي الجامعه النهارده واني تعبان
اسلام: اه مهو انا عارف سلمي قالت ليا يا احمد امبارح
انا : بجد امبارح سلمي دي جدعه وجمايلها فوق راسي
المهم احمد اتصل علي سلمي والساعه كانت 11
سلمي: الو ايوه يا احمد ازيك كويس دلوقتي
انا: اه كويس الحمد *** احسن بكتير مش عارف اقولك ايه علي خضتك عليا امبارح ولا اني خليتك تروحيني ولا انك وديتيني المستشفي
سلمي: تشكرني!!! احمد انت امبارح انقذتني من متحرشين متخيل كده انا الي ظش عارفه اشكرك ازاي
انا: سلمي ده واجبي انتي غاليه عليا وزي اختي انتي في الجامعه
سلمي: لا في البيت اصلي مش هروح الجامعه من غيرك الصراحه
انا: ليه السواق بتاع ابوكي انا
سلمي: اه عندك مانع
انا: لا يا ستي معنديش بس انتي لما اشوفك وامسح بشعرك الارض يبقي عندك موانع
سلمي: لاخلاص يسطا احماه خلاص
انا: خلاص سامحتك يا بت
سلمي: تمام انا وامي جاينلك علي الساعة 4 كده جهز نفسك
انا: ايه جاين تتقدمو لا انا محتاج وقت افكر وكده علشان انتي خضتيني
سلمي: والنبي للتوكس
انا: خلاص علي 4 اشطا
سلمي :سلام
انا: سلام اقفلي يلا
سلمي: لا اقفل انت الاول
انا ماشي حاضر ورحت قافل السكه في وشها
سلمي: يا ابن الوسخه حاضر عينا
انا جهزت البيت وروقته ونزلت جبت حاجات كتير بقي لزوم البيت وحبت حلويات علشانهم
وعلي الساعه 4:30 جهزت البيت الجرس رن لقيت الهام وسلمي ومعاهم حلتين
دخلت الهام وسلمي ورا الباب ورحت زاقه عليها وهي برا فا اتقفل وهي لسه علي السلم وانا والهام في الشقه جوه
سلمي: افتح يا واطي انتي بتقفل في وشي حاضر وقامت ضربه الباب برجليها وانا بموت من الضحك وهي شغاله ضرب في الاب لحد ما فتحت لها الباب
سلمي: ماشي حاضر لولا انك مريض واننا في بيتكم كان زماني مزعلاك جامد يا احمد تمام!؟
انا: ههههههه خلاص اهدي انا اسف
سلمي: محطوط في حزامي الناسف!
انا: من يومي مجتون وبجاذاف
سلمي: علي لحم الموت انا عازف اغنيه
انا: لحم الموت اسمه لحن الموت يا هطلع
سلمي: بطل تحبطني يعني بدل م اتقولي عندك موهبه وكده تياسني وتبطني كده يا وتظي حاضر انا هوريك
سلمي دخلت المطبخ ومسكت سكينه وجايه عليا وكانها هتقتلني والهام اتئخلت في الحته دي بقي
الهام: اهدو بقي كده بطلو شغل العيال ده ايه كتكو القرف
سلمي: خلاص يا سيد المعلمين
وقعدنا والهام هتتلكم معايا وانا باكل خوخ
تلهام :م ش عغرف اقولك ايه يا احمد و**** لاو لاك كان زمانها جرالها حاجه
انا: هاني كده يا سلمي خوخه كمان من رواكي وخدس ارني البذه دي في الزباله
الهام: حاضر يا سافل حاضر
انا: اصل كلامك ده ميتعقلش سلمي دي صاحبتي واختي ومتربين مع بعد من واحنا في للفه ايه بقي مكبره الظوضوع ليه بقي
الهام: انا غلطانه يا احمد واستاهل ضرب الشباشب تمام
انا: لا انتي تستهلي بوسه عايزاها دلوقتي ولا امشي سلمي الاول
الهام: انت سافل يلا وراحت مسكه الطفايه رميته عليا جت في رجلي ووجعتني قامت مخضوضه
الهام: حبيبي حبيبي انا اسفه متفدتش الضربه ليه وكانت بتدمع
انا: بتصلها: مقولتش بعني عايره البوسه دلوقتي ولا وامشي سلمي
الهام: تصدق انك حيوان وسافل وعمرك ما ههتربي انا ماشيه
انا: يلا يا،سلمي قدامي
ومشيو فعلا واليوم عدي عادي ونزلت الجامعه تاني يوم وعئي شهر عادي بس عدي عادي بالنسبه لاحمد بس بالنسبه لسلمي لا كل يوم بيزيد حبها ليه عن اليوم الي قبله. وبتحبه اكتر كمان اما بقي بالنسبه لاسلام فا هو بينيك ساميه اكتر وبيزيد في نظرها ويقل جوزها
اما محمد فا هو بينيكها ويكيفها وفى نفس الوقت معرص وبيزيد تعريص كمان وعدي شهر شهرين سنه ونفس الاحوال وكونا صداقات في الجامعه بقينا زي شله كده كبيره
هبقي احكيها في الجزء الجاي تحياتي
الجزء الرابع
وقفنا المره الي فاتت علي انه بقينا في سنه تانيه وبقينا شله كبيره برضو
اهم الشخصيات:
رغد: قصيره شويه 160 سنتي وبزازها وسط وقمحويه وطيزها عاديه يعني مناسبه لجسمها ومبتلبسش غير جيب بس جدعه جدا ودمها خفيف
محمود: اسمر وطوله180 سنتي وزبه طوله 22 سنتي وجدع جدا جدا فوق الوصف وهو بيحب وشخصيته انه جدع وميبصش لحريم غيره بس ميقولش للجنس لا
كنزي: دي بقي بطل الشله بجداره كنزي شعرها احمر وناعم وقصير يعني علي كتفها بالظبط وبزازها كبار ووسطها رفيع وطيزها زي سما المصري
كده وبشرتها بيضا ومغروره جدا بسبب جمالها بس قلبها طيب اوي وملهاش في الوساخه
مصطفي: ابو اسلام وده شغال كتير اوي مبيفضاش غالبا وزبه طوله 17 سنتي ومش مهتم بالبيت ولا مراته
نخش بقي في القصه
انا: ايه فاضل محاضرات ايه انا تعبت جدا و****
كنزي :مش فاضل كتير يا احمد هي محاضره واحده ونروح
انا: كويس و**** اصلي تعبت جدا من كده 3 محاضرات كتير
سلمي: يلا يا جماعه علشان نلحق المحاضره قبل ما الدكترو البضان ميرضاش يدخلنا برضو
انا ومحمود وكنزي واسلام وسلمي ورغد دخلنا المحاضره وفي نص الوقت وروحت باصص لسلمي وهي قاعده جمبي وراحت هي بصالي في نفس الوقت
الدكتور: الاستاذ الي قاعد علي الكورنيش بيبص لزميلته ده هيقلنا كنت بقول ايه
اناقومت وقفت ومكنتش عارف اقول ايه لقيت محمود قاعد ورايا بالظبط وبيمليني
محمود: ان الخدع البصريه ما هي الا وهم من صنع مخنا والقشره البصريه
انا : ان الخدع البصريه ما هي الا وهم من صنع مخنا والقشره البصريه
الدكتور: اه وبعد كده كنت هكمل اقول ايه
انا استغربت جدا من السؤال فا كملت الباقي من عندي اصلي قراءت في الموضوع ده. قبل كده
انا: تعمل العين على رؤية الأشياء المحيطة بنا بآلية يعرفها العلماء منذ قرون، فالضوء يدخل عبر العدسة مصطدمًا بالشبكية الواقعة في الجزء الخلفي من العين، والتي تنقله بدورها عبر العصب البصري إلى القشرة الدماغية البصرية، وهو الجزء المسؤول عن تفسير المرئيات في الدماغ. ويبدأ الإدراك البصري بامتصاص الضوء -أو بشكل أكثر دقة بامتصاص مجموعات صغيرة منفصلة من الطاقة تسمى الفوتونات أو وحدات الكم الضوئي- بواسطة ما يُعرَف بالمخاريط والنبابيت الواقعة في الشبكية. تُستخدم المخاريط للرؤية النهارية، أما النبابيت فهي مسؤولة عن الرؤية الليلية. ويستجيب مخروط المستقبل الضوئي بحسب عدد وحدات الطاقة الضوئية التي يأسرها، وتنتقل استجابته إلى نوعين مختلفين من العصبونات مسؤولين عن بدء الاستثارة العصبية ووقفها. وبدورها تزود هذه العصبونات نوعًا آخر من الخلايا مزودة بحقل استقبال، بحيث تعطي استجابات متفاوتة عندما يقع النظر على جسم ما، اعتمادًا على كمية الضوء النسبي في مركز الحقل وفي المنطقة المحيطة بالجسم.
الدكتور بصلي كده وفتح بوقه وقعد يسقف ولقيت العيال كلها بتسقف وبصين ليا باعجاب فشيخ وانا واقف و كسم العظمه بقي وروحت قاعد وخلصت المحاضره وبعدين لقيت رغد بتقول لسلمي تعالي معايا دقيقه
رغد اخدت سلمي وراحت بيها علي كافيه
رغد.: انا عرفت كده من نظراتك لاحمد وافعالك معاه انك بتموتي فيه!؟
سلمي: هو انا مفضوحه اوي كده،
رغد: الصراحه اه يا سلمي
سلمي: وهو مش بيحس بيا خالص يا،رغد ومش عارفه اعمل ايه خالص
رغد: **** يكتبلك الي فيه الخير بس بصي هو عينه زايغه ميهموش غير الي بتقلع وكده عايزك تهيجيه عليكي بس متوقيهوش
سلمي: مدوقهوش ازاي
رغد: يعني بينيله حته من الصدر حته من الطيز بس يبقي باين قدامه انه من غير قصدك ولو تمادي وقفيه
سلمي: هههه شكلك بتحلمي
رغد: خلاص خلي بقي اي واحده تشقطه وتخلع
واسلام بعد الجامعه راح عند ساميه ومحمد وخبط علي الباب
اسلام: افتحي يا ساميه انا اسلام
ساميه :جايه حالا وفتحت الباب ودخلته واول ما دخلو مسك شفايفها ببوسه طويله رقيقه جدا فيها وراح ماسك شفيتها الي فوق وبعدين راح مدخل لسانه في بوقها وهي هايجانه جدا وراح مقلها البلوزه الي هي لابساها وراح مقلها السنتيان وراح ماسك بزها اليمين وقعد يمص في حلمتها ويعض فيهم وايده التانيه بتبعبص في كسها وارح ماسك بزها الشمال وبقي عمال يرضع ويمص فيه وهي هايجانه جدا وهو نازل لكسها بقي عمال ييبوس جسمها وراح بايس سورتها ومدخل لسانه فيها وهي هيجانها بيزيد جدا وبعدين نزل لكسها وقعد يمشي لسانه عليه براحه من فوق ومن تحت ومدخل صباعه في كسها ومدخل صباعه التاني في طيزها وبقي عمال يدخل ويخرج صوابعه ويلحس زنبورها وشفايف كسها وهي بتجيب قامت قفله علي راسه جامد وراحت ماسكه راسه باديها بتقربها لكسها وهي لسه هيجانه وراح مدخل زبه في كسها وبقي عمال يدخل فيها بحنيه ويخرج وهي عماله تصوت من المتعه وتشخر وتصوت
ساميه: نيك نيك كمان اه زبك جميل اوي. زبك جميل اوي اه حلو خخخخخخ دخله كله متخرجوش خد يا عرص هنا تعال الحس خرم طيزي وسيدك اسلام بينيكني تعال
محمد جاه علي ايده ورجله وراح يحلس خرم طيزها وهي بقت تجيب وزبه فرد قدامه وبقي في حاله غير طبيعيه من الهيجان قام محمد وقعد تحتها وحط زبه في طيزها وبقي عمال يزع جامد بشكل غبي
ساميه: نيك يا متناك نيك يا خول اه طيزي يا ابن المتناكه طيزي بمووت اه يلهوي دخل زبك في كسي يا اسلام وارزع زي المعرص ده
واسلام دخل زبه في كسها وبقي عمال يرزع فيها جامد
ساميه: بجيب بجيب اااااه
وساميه وهي بتنزل بقي كسها عمال يقفل ويفتح وطيزها برضو واسلام نزل هو ومحمد في نفس الوقت
ساميه قامت وراحت تستحمي واسلام ضحك علي منظر اللبن وهو بينزل من كسها وطيزها وبعدين،قام استحمي ومشي
حوار بين ساميه ومحمد
محمد: انا عايز اتناك اوي
ساميه: لما يجي تاني اسلام هبقي اخليه ينيكك
محمد: مهو قال انه ملوش في الخشن
ساميه: خلاص ابقي اشتري زبر صناعي وانا انيكك بيه وخلاص
محمد: ماشي خلاص هبقي ادور عليه تسلميلي يا ملكتي
وروحت انا وسلمي التمرين وبعد ما خلص روحت استحمي لقيت الباب حمام بتاع سلمي مفتوح اصل فيه حمامين للحموم وانا وهي بنتدرب خاص فا مفيش غيري انا وهي بس الي في المركز بصيت من الفتحه البسيطه لقيت الي غير حياتي لقيت جسم بشكل تاني بزازها. حلمتها بامبي بسيطه ولقيت جسمها كله ابيض بشكل جميل جدا وكسها بقي شفايفه لونها بامبي فاتح كده ومفيش حوليه اي سواد او غمقان وكل ده كان في اقل من ثواني واول ما شوفت كده انا اتصدمت ونظرتي ليها اتغيرت خالص من سلمي صاحبتي الرخمه لبنت وتكه خالص وبعد ماشوفت كده روحت قافل الباب جامد وماسكه وقولت لها لما تخلصي ابقي قوليلي علشان افتحلك وبعد دقيقتين خبطت عليا لقيتها خلصت ولبست ودخلت انا حمامي علشان استحمي وقفلت عليا وخلصت ولبست وخرجت علشان اوصلها وحاولت جدا اني ابقي طبيعي محصلش اي حاجه
وبعدين روحتها وروحت انا وكل تفكيري في سلمي وجسمها الفشيخ ده بس مكنتش عايز انيكها واخليها،شرموطه كنت عايزها ليا لوحدي ليا بس شكلي هبحها ولا ايه فوق كده،يا احمد فوووق
حوار بين سلمي ورغد
رغد: وانتي في التمرين سبتي الباب عليكي مفتوح شويه في الحمام وبعدين
سلمي: اول ما سمعت صوت رجليه عملت مش واخده بالي لقيته باص في ثانيه وراح باصص بعيد وراح قافل الباب عليا وقالي لما تخلصي ابقي قولي وانا افتحلك
رغد: لا راجل راجل جدا وجنتل مان بس معرص انه مبصش عليكي حد يبقي قدامه سلمي الوتكه دي وميبصش عليها احا
سلمي بعصبيه : احترمي نفسك ولو شتمتيه تاني انا هخلع دماغك عن جسمك فاهمه
رغد ضحكت: فاهمه فاهمه
سلمي: طب اعمل ايه بقي دلوقتي
رغد هو مبيجيش بالاغراء الواد ده يبقي نزود وقتكو مع بعض سلمي خرجتو مع بعض لوحدكو كام مره؟؟
سلمي: بتاع خمس ست مرات
رغد: انا عايزاهم الضعف بقي اخرجي معاه لوحدك بس كتير عايزه يبقي كل اهتمامه بيكي بس
سلمي: ماشي هشوف يا رغد سلام
رغد: سلام
" قراءه ممتعه واشوفكم في الجزء الخامس
الجزء الخامس
وقفنا الجزء الي فات ان رغد بقت تنصح سلمي ازاي توصل لاحمد وانه ازاي يحبها زي ما هي بتحبه
فيروز: دي في نفس الجامعه مع احمد وسلمي وباقي الشله بس دي مش معاهم في الشله بزازها وسط وقمحاويه وشعرها بني وعنيها خضرا وطيزها متوسطه
في الجامعه
واقفين الشله كلها مشي من قدامنا فيروز
انا: مش عارف مبحبش فيروز دي ابدا ليه بحسها شايفه نفسها علي الفاضي
سلمي: اه شايفه نفسها جدا علي الفاضي
انا: اه و**** سلمي احلي منها اصلا
سلمي حست بفرحه جوه نفسها كده كبيره اوي وظهر في عنيها لمعه من الفرحه وبصت لرغد ورغد غمزت لها
كنزي: بس انا حاسه ان فيروز دي طيبه شويه
انا: لا دي وسخه مش طيبه دي مش اشكال طيبه
كنزي: ياض انت هتشكك فيا ولا ايه
انا: لا يا معلم اسفين معرفش انها تبعك
كنزي: ايوه كده اتعدل بس هي مش لدرجه تبعي يعني
محمود باصص لرغد: رغد هو محاضرت امبارح الدكتور قال ان الميدتيرم جاي لحد فين
رغد: مش عارفه يا محمود و**** بس غالبا جاي لحد تشابتر 7
محمود: شكرا يا رغد جدا
المهم عدي اليوم في الجامعه واحنا مروحين سلمي طلبت مني اننا نخرج مع بعض
سلمي: تعال يا احمد نخرج مع بعض
انا: طب تعال نقول لباقي العيال
سلمي: لا تعال انا وانت بس
انا: يا بنتي قولي لو عايزاني اختلي بيكي متتكسفيش
سلمي اتكسفت جدا وكانت هتمشي فا انا مسكت فيها وقولت لها تعال نخرج يلا تعالي
المهم خرجنا وروحنا مول العرب واحنا ماشين قالت ليا تعال نخش نشوف حاجه في المحل ده كان محل هدوم حريمي مسكت فستان واصل لحد الرقبه وضهره عريان خالص لحد فوق الطيز بشويه المهم دخلت قاسته وخرجت ندهت عليا اول ما شوفته عجبني جدا وقولت لها لفي كده اول نا لفت شوفت ضهرها عريان خالص روحت قولت لها امشي غيريه مش هتلبسي الفستان ده ده ضهره عريان خالص وفعلا راحت غيرته وكنت بفكر انا ليه قولت لها تغيره مع اني مش حاسس من ناحيتها بحاجه او بمثل بكده هل يا ترا ممكن احبها او حاجه مش عارف انا ايه انا مش فاهم نفسي المهم سلمي رجعت وبعدين قالت ليا دورلي علي اي فستان حلو اجيبه ليا وفعلادورت لهاعلي فستان اسود برقبه ولحد الركبه
سلمي: اسود!
انا: ايوه اسود! انتي في الاسود بتبقي زي القمر
سلمي اتبستط جدا من كلامي ولقيت في عنيها لمعه كده غريبه بس انا كنت قاصد كده اصلها بجد في الحقيقه بتقي زي القمر في الاسود
ودورت علي مقاسها من غير ما تقيس وبعدين عملت فيها جينتل مان بقي الي مجاش في زمانه واصريت جدا اني انا الي ادفع،الفلوس بقي و ونافخ صدري ودخلت علي الكاشير ماسك،الفستان وسلمي بتكتم ضحكتها بالعافيه،
الكاشير: حضرتك محظوظ جدا. انت العميل،رقم 600 الاسبوع ده وجالك خصم 50% والفستان بقي سعره 15الف جنيه بس يا فندم
انا: احا 15 كام
الكاشير: لامؤخذه يا فندم انا اسف بس مينفعش تقول الالفاظ دي هنا الحساب 15 الف
انا: خخخخخخخخخخ 15 الف عفريت يركبوك يا بعيد كسم الي يجي عندكم تاني واحا مين ولاد الاحبه ال 599 الي جم عندم في اسبوع كسم الفساتين يا جدع
ورميت،الفستان في وشه وسحبت سلمي من ايدها وخرجت وهي بتموت من الضحك
انا: 15 الف جنيه ليه بشخ فلوس انا
سلمي: هموت مش قادره اتنفس من الضحك
انا: موتي يا بعيده موتي ده انتي جبله
سلمي: خلاص خلاص تعال نخش سينما يلا
انا: لا نفسي اتسدت
سلمي: يلا،بقي بلاش رخامه وراحت ماسكه في ايدي وراحت باصه في عيني وشبت ووقفت علي طرطيف صوابعها وبصت بعنين كلها براءه: والنبي بقي نخش فيلم
انا: ماشي يلا اختاري فيلم
طبعا سلمي اختارت فيلم رومانسي
سلمي: يلا انا اختارت الفيلم ده حلو اوي
انا: يلا نخش
ودخلنا الفيلم وطبعا مع اي مشهد رومانسي او بوسه او كلمه رومانسيه بتتقال سلمي بتبصلي في عيني وانا مركز مع الفيلم بس في مره لما جه مشهد رومانسي معرفش ايه،الي خلاني ابص علي سلمي ولقيتها بصالي اوي في عيني اول ما بصيت لها راحت لفت وشها وكملت الفيلم
بعد ما خرجنا روحنا اكلنا في الفوت كورت وروحنا ولما وصلتها تحت البيت الهام بصتلي من البلكونه
الهام: اطلع يا احمد بعمل كنافه تعالي
انابصيت،لسلمي: هتيجي ولا هتتكسفي تعالي تعالي متتكسفيش ده بيتك برضو وروحت طالع
سلمي ضحكت وراحت ندهت عليا: احممممممد بص روح هات لنا بيبسي بقي هات 2 كنر بقي تمام
انا: تمام
ورحت فعلا جبت لتر مش كانز ورحت طالع علي السلم ولسه بخش علي الشقه بتاعتهم لقيت الباب موراب والدنيا ضلمه جوه بزق الباب لقيت الدنيا ضلمه برضو بروح ناحيه الصاله علشان اشغل النور لقيت سلمي قاعده وماسكه في ايدها شمعه وبصالي وببص جمبها لقيت الهام قاعده جمبها ومسكه شمعه وبصالي برضو
انا: عفريت وكده فا انا مبخفش تمام الشغل ده مش معايا
ورحت فاتح النور فاجئه واحده لقيت كميه كبيره اوي من البلالين علي الارض وكلمه happy birthday to you متعلقه علي الحيطه وقدامهم تورته بالتوت وراحت الهام قايمه وسلمي برضو وقعدو يعنو هابي بيرث داي تو يو هابي بيرث داي تو يو هابي بيرث داي تو يو هابي بيرث داي تووووووووو يووووو..... الخ المهم كانت مفاجئه حلوه جدا،وانا اتبسط،جدا،جدا وبعدين قامت سلمي ووقفت جمبي وبصت ليا
سلمي: كل سنه وانت معايا قصدي وانت طيب يا بقف
انا: وانتي طيبه يا جذمه
واديتني هديه وكانت عباره عن بوكس فيه كل صورنا انا وهي كلها صور لوحدنا صور مع الشله و صور انا وهي واسلام وكل دول
واتبسط جدا من هديتها وشرحتلي انها كانت عايزه تاخرني باي شكل علشان كده دخلنا محل الفساتين ده الغالي جدا وبعدين دخلنا سينما بس علشان امها تقولها انها جاهزه واتبسط جدا معاهم وفضلنا قاعدين احنا التلاته لحد الساعه 1 وبعدين،الهام دخلت تنام
واول ما دخلت الاوضه انا بصيت لسلمي جامد وقولت لها انا همشي بقي علشان لازم انام علشان بكرا الجامعه عايزه حاجه تانيه يا سلمي
سلمي: اقعد يا ابني معانا تاني طب بات طب
انا: هتبيتيني في حضنك؟
سلمي: في احلامك الكلام ده
انا: خلاص همشي مهو يا اما حضنك يا اما بلاش
ومشيت فعلا واليوم خلص علي كده
بس فكرت وانا بنام اني بقيت،منجذب لسلمي اخر فتره واني بقيت بفكر فيها في وقت اكتر
في نفس اليوم في مكان اخر
كنزي: ازيك يا فيروز عامله ايه
فيروز: انا كويسه يا،كنزي الحمد ***
وبعد كلام كتير بينهم فيروز قررت انها تمشي بقي
كنزي: تعالي اوصلك البيت بعربيتي
فيروز شكر يا كنزي مس عايزه اتعبك هروح بتاكسي وخلاص
كنزي: تعب ايه يا هبله انتي
فيروز: شكرا يا،كنزي
وفعلا وصلت كنزي فيروز وبعدين فيروز مسكت فيها تطلع تقعد معاها بس ام فيروز واخوها واختها وابوها كانو مسافرين وسايبن فيروز لوحدها في البيت
فيروز.: دخلت عملت عصير لكنزي وحطت لها فيها قطره بتهيج البنت حطت
وحطت لنفسها بردو منها وخرجت اديتها العصير
كنزي شربت العصير وحست بسخونيه غريبه ضربت في جسمها حست انها عايزه تستحمي او انها حرانه اوي عايزه تدعك في كسها
وفعلا بقت حطت ايدها علي كسها وقفلت ايدها، وفيروز هاجت برضو وقامت تبوس كنزي من بوقها وبقو بياكلو شفايف بعض كنزي مسكت شفايف فيروز الي فوق وبقيت تشدها بسنانها وفيروز برضو. عملت نفس الحركه وفيروز قلعت كنزي الهدوم كلها وبقت عماله تفرك في بزازها وبقت عماله تدعك لها في كسها وتحط صباعها جوه طيزها تمص في بزاها الكبار الملبن دول وكنزي بقي كسها بيجيب زي الفيضان وفيروز تاخد عسلها وتلحسه لكنزي ونزلت علي كسها تلحسه وتشفط زنبورها في جوه بوقها وتعض فيه براحه وتلحس شفايفها وتتدخل صباع في طيز وكنزي فعليا في عالم تاني وكل الي هي عملاه بقت تعيط من كتر المتعه الي هي حساها وبقت عماله تفرك في بزازها وتنزل في بق فيروز بس وبعدين قامت فيروز وقلعت هدومها وخلت كنزي تلحس كسها بس كنزي مكنتش محترفه ابدا اصلها عمرها ما جربت كده ولا شافت افلام سكس المهم بقت عماله بس تلحس من فوق كده المهم قامت فيروز ونيمت كنزي علي ضهرها وفتحت رجلها وبقت عماله تتمشي كسها عليها من فوق كده وشفارات كنزي تلمس شفرات فيروز والاتنين بقو في عالم من المتعه وكنزي بقت تصوت وبتنزل للمره الخامسه وجسمعا ساب ومبقتش قادره تتحرك خالص اما فيروز نزلت للمره التانيه ونامو جمب بعض والاتنين بقو ينهجو زي الي خارجين من سباق وعسلم مغرق السرير وبصت فيروز لكنزي وخدت من عسلها وحطته في بوقها وقالت لها
فيروز: انا بحبك اوي يا كنزي
كنزي: انا اتبسط جدا
قامت كنزي استحمت ومشيت ووفيروز قامت استحمت وبقت عماله تفكر في كنزي وكسها
قراءه ممتعه :g058:
الجزء السادس
وقفنا الجزء الي فات ان فيروز اتساحقت مع كنزي او اتبسطتت علي الاخر
محمد بيخبط علي باب البيت ويفتح ويخش
محمد: ساميه يا ساميه ساااميه
ساميه: ايه يا محمد انت لسه جاي
محمد: اه وجبت مفاجئه جميله جدا
وبيطلع من الشنطه زبر صناعي لونه اسود
ساميه: احا يا متناك كنت فاكراك بتهزر يا خول طلعت بجد
محمد: اه بجد مش بهزر انا حلقت شعري كله وجهزت نفسي وكمان هخش البس عقبال ما تخشي انتي تستحمي
وفعلا دخلت ساميه استحمت وبقت تفكر وتسال نفسها
ساميه: هو ازاي الراجل ده بقي كده....... ازاي بقي يسلم نفسه لوحده ست تنيكه وتذله وتخليه قدامها زي الكلب
وخلصت حموم وخرجت دخلت اوضه النوم واتصدمت من الي هي شايفاه........ شايفه محمد نايم علي بطنه ولابس بيبي دول لونه احمر واصل لحد فالقه البزاز وولحد تحت الكس بشويه ويدوب مغطي الطيز ( وصف الطقم علي الستات) وبعدين بقي عمال يهز في رجله وكان حاطط في صوابع رجله منوكير احمر وحاطط روج وميكاب كامل وشكله كان شبه الشراميط خالص......
دخلت ساميه وقلعت الفوطه ولبسه الزب الصناعي حولين وسطها ولبست سونتيان ودخلت علي محمد
ساميه: تعال الحسي زبي يا لبوه انتي
محمد: حاضر جايه اهه
وقام محمد ومسك الزبر الصناعي وبقي عمال يتفنن في لحس الزبر بشكل احترافي بجد زي اجدع شرموطه وبقي ماسك الزبر عمال يحاول يدخله لحد زوره وشرق تلت مرات وبعدين ساميه قومته وخلته يفلقس وجابت زيت زايتون وحطط منه علي خرم طيزه وبقت عماله تدخل صوباع في طيزه وبعدين صباعين وبقت تدخل وتخرج فيهم جامد
محمد: ايوه ايوه نيكيني بصوابعك اه يلا افتحي طيزي طيزي ملكك اه يلاهوي هموت يلاهوي
وساميه دخلت تلت صوابع وبقت تدخل وتخرج بسرعه اكبر وبقت عماله تنيكه بصوابعها وتدخل وتخرج لحد ما قامت وقفت وحطط الزبر علي خرم طيزه وبقت تمشي راس الزبر علي خرم طيزه وهو بقي ممحون علي الاخر عمال يصوت زي الشراميط
محمد: ايوه حطي الزبر الجامد ده في طيزي شبعيني اروي عطشي نيكني ( بصوت عالي)
ساميه: عايز تتناك يا معرص حاضر عينيا
وراحت زاقه راس الزبر جوه طيزه وبقت عماله تدخل براحه لحد ما دخل كله جوه طيزه وبقت عماله تدخل وتخرج براحه ومحمد ممحون علي الاخر وبقي عمال ينزل في لبنه ويصوت
وساميه بقت عماله تسرع اكتر في دخول والخروج وهو بقي ممحون علي الاخر ويصوت من المتعه والم. في نفس الوقت وهي بقت عماله ترزع بغل اكتر واكتر وهو صوته بقي عالي جدا لحد ما ساميه تعبت من الوضع ده ونامت علي ضهرها وقالت له تعالي يا شرموطه علي زبري يلا وطلع محمد علي الزبر الصناعي وبقي عمال يطلع وينزل يطلع وينزل
محمد: اه اه اه نيكيني كفيني بحبك بعشقك
ساميه: اكتمي يا شرموطه وانتي بتتناكي
محمد: لا لا مش هقدر زبرك ده يجنن هموت
وجاب لبنه للمره التانيه ووقع جمبها وقلعت ساميه الزبر وقالت له. تعال يا معرص الحس كسي وريحنب زي ما ريحتك
وقام محمد يلحس كسها وبظرها وبعدين يدخل ايده في كسها لحد ما صوتت وجابت شهوتها ونامت جمبه وابتدا محمد ينيكها فى كسها وطيزها لحد ما ملا طيزها بطوفان من لبنه
رغد: اه عملتي له عيد ميلاده عندكو وفرح جدا صح!؟
سلمي: اه صح اتبسط اوي
رغد: كويس نفضل زي ما احنا كده نخرج معاه ونتبسط لحد ما يردلنا المفاجئاه
سلمي: طب تمام كويس اوي
بعد اسبوع
انا: سلمييييييي سلميييييي بت يا سلمي
سلمي: ايه ايه ايه نعم عايز ايه
انا: مين الي هيحضر حافله عمر خيرت النهارده مين!؟
سلمي بفرح: عمر خيرت!!!! عزمتني بحد علي حفله لعمر خيرت
انا: اه عزمتك
سلمي بفرح نطت عليا ومسكت في رائبتي وحضنتني جامد وبعدين نزلت واتسفت ووشها بقي احمر ا اوي من كسوفها
انا: يلا روحي البسي بقي وابقي اقبلك علي 7 كده
سلمي: تمام شكرا اوي انا بجد مبسوطه جدا
انا: يلا يا بت اخلصي امشي
سلمي: طب اتكلم عدل طب ****
الساعه سبعه روحت اخدها بالعربيه بتاعتي واول ما شوفتها انا اتجمدت منظرها
لبسه فستان اسود علي الركبه حماله مش كاشف الصدر وكاشف ايديها الملبن البيضه دي وحاطه روج احمر ومانكير اسود وشكلها قمر اوي اوي اوي
انا: لا مؤخذه يا استاذه ممكن تندهي لسلمي
سلمي: انا سلمي يا متخلف انت
انا: لا اصلنا متعودناش علي كده ده شكل السيستم هنج ولا ايه هو في حلاوه كده برضو ايه ده،يا جدعان
سلمي اتكسفت وبصت في الارض
سلمي: مش هنغور ولا ايه
انا غمزتلها: احلي غوره واحلي ايه واحلي ولا واحلي كل حاجه
سلمي: طب نخلص علشان انا اتبضنت بقي
وركبت وطلعنا علي الحفله وبجد انا كنت بحسد نفسي اني ماشي جمب البنت بالشكل ده وقمر كده
وخلصنا ورجعنا علي البيت روحتها ونمت
بعد شهر كمان
محمود: يسطا المذكره دي متاكد ان الامتحان مش خارج منها
اسلام: يسطا عيب عليك ده انا واصل جدا
رغد: متاكد متاكد!؟
اسلام: اه متاكد متاكد ايه يا رغد هتشكيني في نفسي ليه الامتحان مش خارج منها
انا: طب هاتها بقي نصورها ونوزعها علي الشله
سلمي: هنصورها فين زمان المكتبه قفلت
كنزي: مش حوار يا جدعان نصورها برا وخلاص
انا: طب يلا نخلص علشان الامتحان بعد اسبوع
فيروز: كنزي كنزي
كنزي: نعم يا فيروز
فيروز: دقيقه معلشي
كنزي: نعم
فيروز: عشر دقيق وتسبقيني علي الحمام
كنزي: حاضر جيالك اهه
وبعد عشر دقيق كنزي استاذنت للحمام وراحت
فيروز اول ماشافتها زنقتها في حمام هناك ونزلت عليها بوس وتقفيش ولحس في بزازها وبعد ما قلعتها هدومها قالت لها عملالك مفاجئه
كنزي: ايه هي قولي
طلعت فيروز خياره من شنطيتها
وفرشت بيها كس كنزي
كنزي: اه اه، لا انا بنت لسه
فيروز بتحسس علي طيزها: اه بس دي مش بينت وراحت حطط صوباعها في خرمها وتدخل وتخرج وزودت صوباع وبعدين حطت صوباع كمان وبقت عماله تدخل وتخرج ووبعدين تفت علي الخياره وتفت علي خرم طيزها الفاجره دي وحطت الخياره وبقت عماله تزق جامد لحد ما دلخت كلها وبق عماله تدخل وتخرج تدخل تخرج وكنزي ممحونه اوي
كنزي: اه اه طيزي اتهرت مش قاده اوي نيكني اوي حطيها في طيزي الوسخه الشرموطه دي انا لبوه انا لبوه مش قادره طيزي اتهرت يا فيروز نيكي يا لببببوه
فيروز: هنيكك يا شرموطه انتي في طيزك وهفتحلك كسك الجامد ده
ونزلت تلحس وتص في كسها وكنزي بتنزل عسلها بغزاره وبعدين عكسو الوضع كنزي بقت تنيك في فيروز بس في كسها علشان هي مفتوحه
كنزي: بتنيكيني وتخليني اتشرمط عليكي يا لبوه حاضر
وراحت مدخلها للاخر فيروز: كسي اتفلق يا بنت الشرموطه هموت يا لبوه هموت
كنزي بقت عماله تلحس لها في كسها وتنيكها بالخياره وبعدين تطلع بلسانها علي طيزها ولحسها وتدخل لسانها فيها وكنزي بقت محترفه لحس وبقت تنيك فيها جامد لحد ما نزلت عسلها وارتاحو وفيروز حطت الخياره في طيز كنزي وقالتلها تخرجيها يا لبوه،لما تروحي فاهمه يا شرموطه
كنزي: فاهمه حاضر
ورجعت كنزي ليهم وماشيه فاشخه رجليها زي المطاهر وقالت للشله انها تعبانه وهتروح ومشيت والخياره تعباها خالص لحد ما روحت وشالت الخياره شمتها. لقت ريحتها وحشه،اوي رميتها واستحمت ونامت
بعد شهرين
رغد: يعني بتخرجو مع بعض كل اسبوع وكمان مش حاسه انه حاسس نحيتك بحاجه ايه ده ولا حاته انجذاب بسيط
سلمي: بيعاملني زي اخته ( بتعيط)
رغد طب اديني اسبوع وانا. هتصرف ( بتطبط عليها)
في مكان اخر قاعد لوحدي
انا: انا بحب سلمي اوي بقيت احبها جدا بس الغريب انها مش حاسه. بيا خالص عمرها ماهتحس بحبي ليها دي علاقه فاشله حب من طرف واحد مش عارف اعمل ايه اكتر من كده ( بعيط) انا بحبها جدا مش متخيل اني احب حد كده اصلا بس هي شكلها بتحب حد تاني
اوملهاش في الكلام ده انا بفكر اصراحها
قراءه ممتعه
الجزء السابع
بعد اسبوع
انا: اسلام انا بحب سلمي
اسلام: بجد!! طب هي بتحبك
انا: مش عارف بس حاسس انه لا
اسلام: طب **** يكتبهالك يا صاحبي بس حاسس انها ممكن تكون معجبه بيك ده انت احمد ياسر..... فاكر يلا البت الي كانت بتحبك في اعدادي الي لابسه نضاره مثلثه دي
انا: اه يديني انت مش هتنسي بقي
اسلام: انسي ازاي دي كانت بتقول احمد ياسر بيموت فيا ومبيفكرش غير فيا فاكر
انا: اه فاكر دي جات المدرسه الثانوي بتاعتنا علشاني ياديني يا جدع
اسلام: فاكر يلا في اولي ثانوي لما روحنا نعاكس بنات عند المدرسه الاعدادي
انا: اه يادني هههههه فاكر يلا الست الي شتمنا هناك
اسلام: اه ياعم كنت بعاكس بنتها وبتاع فا بقول لها ايه الحلاوه دي فا بنتها قالت ليا انت حيوان علفكره فا قولت لها بكلم امك ملكيش دعوه
فا الست شتمتني وقالت لي انا اختها الكبيره يا كسمك
انا: ههههههههههه يدين امي كانه امبارح و**** ايام حلوه اوي يا اسلام نفسي ترجع
اسلام: اه و**** يسطا وانا كمان
في مكان اخر
رغد: يعني خلاص مش حاسه انه حاسس من ناحيتك اي حاجه خالص
سلمي: خالص يا رغد هو شكله بس اتعود علي وجودي
رغد طب دي اخر فكره لو مصابتش يبقي مفيش فايده خلاص
سلمي: يعني ايه مفيش فايده
رغد: يعني هبقي انا يأست يا سلمي هيبقي مقدميش حل تاني وانتي كمان مش هيبقي قدامك خلاص لازم تشوفي حد تاني تكملي معاه حياتك
سلمي بتعيط: يعني ايه حد تاني....... عمري ما اتخيل نفسي مع حد تاني ابدا ( بتعيط اكتر) انا بحلم بيه كل يوم وكل ليله..... انا عمري ما فكرت اني اتخيل بس اني نايمه مع جوزي ويكون راجل تاني غيره انا بتقطع لما الاقيه ماشي معايا وباصص لواحده تانيه او حتي سرحان في اي حاجه غيري متخيله...... متخيله اني لو اقدر اني اقدمله حياتي علشان بس يبقي مبسوط هديهاله
هضحي بنفسي وكل حاجه يا رغد علشانه ( مسكه رغد من رقبتها جامد) هو مش لحد غيري مفيش ست هتبقي ملكه غيري فاهمه ولا افهمك
رغد بتتخنق: فاهمه فاهمه خلاص بموت سيبيني
سلمي سابت رغد وقعدت تعيط جامد علي الارض: انا اسفه يا رغد انا اسفه معرفش. جرالي ايه حاولت انساه بس معرفتش حاولت انسي نفسي بس منسيتوش برضو رغد انا عديت مرحله اني بعشقه انا وصلت بيا لاعلي من كده
رغد: خلاص خلاص اهدي هنحاول تاني لو الطريقه منفعتش هنحاول كمان انا معاكي لحد ما تياسي يا حجه بس انتي اهدي كده تعالي نخرج نروح اي حته تانيه تعالي بس
في كافيه علي النيل
رغد: بصي بقي كده وركزي معايا مش طفحتي وحليتي وشربتي كمان اخرسي بقي
سلمي: ماشي حاضر
رغد: انتي بقيتي جزء كبير من حياته عايزاه يحس انه هيفقدك او مش هتبقي تعبه خلاص او مش معاه ديما
سلمي: ازاي يا رغد هه ازاي
رغد: يعني تروحي تقوليله ان حد تاني جه قالك بحبك وانتي بتفكري فيه بجد
سلمي: طب وبعدين
رغد: تحاولي بقي انك تغيظيه
سلمي: طب اقوله مين هه اقوله مين
رغد: مفيش غيره محمود
سلمي: محمود!!!!!!!!! متخيله يوافق
رغد: اه ياوفق استني انتي بس
رغد اتصلت علي محمود
رغد: محمود ازيك
محمود: ازيك يا،رغد عامله ايه
رغد الحمد *** تعرف كافيه........ الي علي النيل علطول ده
محمود.: اه ماله
رغد تعلالي علي هناك بسرعه بس
محمود: عشر دقايق وابقي عندك
ومحمود جه ورغد وسلمي شرحوله كل حاجه
محمود: متاكده من خطتك دي يا رغد
رغد: اه يا محمود عيب عليك
محمود: علي بركه **** الاسبوع الجاي تقوليله بقي
سلمي: انشاء ****
بيت فيروز
كنزي راكبه علي كس فيروز و بتمص في بزها وفيروز بتلعب في بزاز كنزي
فيروز: اه اه ايوه يا كنزي ايوه كسي اتهري اه وقامت كنزي تلحس كسها وزنبورها وتدخل صوباعها في كسها وتخرجه وفيروز في عالم تاني حرفيا لحد ما فيروز نزلت وفيروز لحست كس كنزي وعملت نفس الكلام وقامت كنزي لبست وهتروح خرجت برا علي السلم
سيد: كنزي ازيك
كنزي: ازيك يا سيد
سيد: كنتي مع فيروز اختي جوه
كنزي: اه وهروح دلوقتي
سيد: طب استني اوصلك
كنزي مش عايزه اتعبك وبعدين معايا عربيه بقي
سيد: طب تمام يا كنزي عايزه حاجه
كنزي: شكرا يا سيد
مكان تاني
انا قاعد مع نفسي
انا: بفكر اقولها اني بحبها
انا برد علي نفسي :طب تخيل مثلا انها رفضت وصحوبيتكو دي الي بقالها كتير هيحصلها ايه
انا: صح وجهت نظر وامها برضو بحس انها زي امي اوي واكتر كمان ومش عايزه افقدها
انا برد علي نفسي: اه امها دي اكتر من امي
انا: امال امي فين مسالتش عليها بقالي كتير
انا برد علي نفسي: امك صح صله رحم وكده
انا: طب هروح لها بقي
مكان تاني خالص
رغد: طب هتصورو الورق امتي يا. جماعه فاضل 5 ايام علي اول امتحان
محمود: صورته اهه يا رغد امسكي ادي دول لسلمي ولاحمد ولكنزي ودي ليكي وهرجع الاصليه بقي لاسلام
رغد: طب كويس بقي
محمود: بقولك يا رغد تعالي نروح سينما
رغد: لا خليها مره تانيه بقي
محمود: يلا بقي بلاش بواخه يا حجه اخلصي
رغد: انا هروح بقي علشان ازاكر وانام
محمود شد رغد من ايدها
رغد: هههه طب خلاص سيب ايدي وانا رايحه معاك اهه خلاص سيب ايدي بقي ههه
محمود: حاضر ههههه يلا بقي
وراحو سينما ومحمود دفع طبعا ومشيو بقي
بيت ساميه ومحمد
اسلام: عايزه فين يا متناكه
ساميه: في كسي في كسي بسرعه
اسلام: خدي يا شرموطه خدي
وبيرزع فيها جامد
( الباب بيخبط)
ساميه قامت مخضوضه: مين،ده الي جاي دلوقتي
اسلام: ممكن يكون محمد مثلا
ساميه: لا محمد جاي الصبح انا هلبس واروح اشوف مين استخبي انت هنا متخرجش ابدا فاهم
اسلام: فاهم فاهم
عدلت ساميه نفسها ولبست هدومها كلها وفتحت الباب واتصدمت من الي علي الباب
انا: ايه يا،ماما ازيك
ساميه مخضوضه: ايه يا احمد ازيك خش خش تعال وحضنتني
وكانت عرقانه
احمد: انتي كنتي بتعملي ايه
ساميه: كنت نايمه نايمه يا احمد في حاجه
احمد: لا اصلك عرقانه بعد كده ابقي شغلي التكيف علشان متفتطصيش
واسلام جوه هيموت من الرعب لما عرف اني هنا
ساميه: اجيبلك حاجه تشربها يا احمد استني ... انت ضعفان كده ليه انت مبتكلش يلا ولا ايه،
انا: كل اكلي من بره يعني والي انتي والهام بتعتيه بيصبرني كده
ودخلت ساميه المطبخ وعملت عصير بسرعه وخرجت
لقتني ماسك شراب اسلام في ايدي
انا بتاع مين الشراب ده محمد بيلبس شرابات طويله.........
الي القاء في الجزء الثامن اتمني مشاركتمك وردود افعالكم علب القصه :g058:
الجزء الثامن
ساميه برتباك: لا اصله بقي يلبس الاتنين علشان الطويل بيخليه يتحر وكده
انا: امممم تمام همشي انا بقي علشان متاخر علي معاد كده عندي
وبعد ما مشيت
اسلام خرج وقعدو يضحكو جاامد اوي
اسلام بيدمع من الضحك: مش قادر خلاص هعيط
ساميه بطنها بتوجعها من الضحك: خلاص خلاص اهدي اهدي
اسلام: تعالي عايزك في كلمه في الحمام
ساميه: هيهي حاضر جايه اهه
وبعد ما رزعها الزبر التمام اسلام مشي وروح ببتهم
كافيه قاعد فيه انا وسلمي
سلمي: احمد احمممممممممممد
انا: ايه يا سلمي
سلمي: محمود صاحبنا قالي انه بيحبني
انا كاني اتضربت ببرق ومموتش كاني اتغرس سكنيه في قلبي بس مبتخرجش سكينه من اعز. الناس ليا.... قلبي اتكسر نصين والكلام مش راضي يخرج من بوقي..
انا بحزن شديد وفرحه مصتنعه: بجد وانتي بتحببه؟
انا كان املي الوحيد انها تقول لا وتقول بحبك انت وده كان هيبقي اخر حاجه نفسي فبها في الدنيا دي .....
سلمي بتمثيل: مش عارفه بس ممكن اكون منجذبه شويه ليه
انا بتمثيل اكتر وقلب موجوع: شايفه انه ممكن يكون سندك فعلا.... ممكن يحافظ عليكي زي عينه
سلمي: ايوه
انا: خلاص حاولي تفكري فيه وتشوفي هل مناسب ليكي ولا لا
سلمي: بجد يعني انت شايفه مناسب
انا: اه جدع وطيب وهيحافظ عليكي ( مش مصدق نفسي من كتر الكدب مش شايف غير اني بس اكبر كداب علي وجه الارض لاني عارف ان محدش في الدينا دي هيحافظ عليها زي انا بخاف عليها من الهوا.... من امها... من الدكتور الي بيعالجها...من الارض انها تحتك برجلها.... بخاف عليها من كل حاجه واي حاجه... بخاف عليها من نفسي....)
سلمي بحزن وكسرت قلب: كنت حاسه انك هتقف جمبي في اختياري
انا: طبعا يا بنتي الاخوات ليهم ايه عند اخواتهم!
سلمي: انا بحبك
انا: نعم
سلمي: يا اجدع. واحن اخ في الدنيا كلها
قالتها سلمي وهي بتقتل اخر مكان حي في قلبي قالتها سلمي وهي بتنشر الياس في نفسي وتبنهي اخر امل ليا قالتها سلمي وهي بتنهي حياتي كانسان)
كان لازم ادور علي اي عذر يخليني امشي :
انا: معلش يا سلمي لازم اروح علشان بطني وجعتني جامد
سلمي: اوي يعني لازم تروح؟
انا: اه معلش لازم
ولاول مره اسيب سلمي وامشي وانا خايف لاضربها شوفت فيها جبروت مش هغفرله عمري مهما اعتذرت ومها كان حبي ليها
للمره الاولي تغلط سلمي في انها تختار انسب الطرق ليا وانا للمره الاولي اغلط في اني افهمها ممكن لانها نجاستها الاولي في الكلام .... قد ايه انا غبي اني اتعلق بيكي من غير تفكير.....
عيطت اوي ساعتها عيطت علي نفسي وعيطت عليها انها فعلا مختارتش صح بمعني اصح مخترتنيش
سلمي انا نفسي تفوقي وتدركي اني انسب اختيار
نمت من كتر العياط وصحيت علي المنبه
انا: مبقتش انت المشكله الوحيده يا منبهي
واستحميت ولبست وبصت في المرايه
قد ايه فعلا انا شاطر اوي في التظاهر
هل ياترا هقدر اكمل في تظاهري ده كتير مش هقدر افضح نفسي لحد مش هقدر اكمل باقي حياتي كده في الي انا فيه ده... مش هقدر اكمل حياتي من غيرك يا سلمي
وخرجت وروحت الجامعه واول ما شوفتها حسيت نفسي اني عايز احرقها وانهي حياتها وانها هي المسؤله عن الكوارث الكونيه الي حصلت علي مر التاريخ
هي المتسبب الاكبر لحدثت تشرنوبل
هي سبب تسونامي اليابان
هي المتسبب الاول في اعصار كترينا
هي الي دخلت فكره الحرب في دماغ هتلر
هي الي كسرت قلبي بدون رحمه ولا نوع من انواع الشفقه
بس عمري ما هقدر ااذيها خالص مهما عملت ومهما كسرت في قلبي هي لسه برضو الي خلته يحي ويعيش
انا بحبها جدا
انا: اسلام
اسلام: نعم
انا: تعال دقيقه معلش
اسلام: حاضر..... ايه يسطا
انا: محمود..... راح قال لسلمي انه بيحبها وهي موافقه عليه
اسلام: بحزن طب هنعمل ايه
انا: معرفش ( بعيط) انت مش متخيل قد ايه انا بحبها وقد ايه انا شايفها انها اخر املي في الدنيا
اسلام انا ملقتش الي يسعدني في امي. وابويا مات وانا صغير وملقتش اي سعاده في حد جمبي ولالقيت حد يبقي سند ليا..... اسلام انا بفكر انتحر لو مجتش ليا
اسلام: لا هي ليك انشاء **** بس استني هسال بس كده واسوف
ومشي اسلام وخد محمود علي جمب
اسلام: انت بجد يا محمود بتحب سلمي
محمود: اه بحبها
اسلام بحزن: طيب **** يكتم سركو
وجه قالي الي حصل وانا قلبي اتكسر اكتر من قبل كده
ومشيت وروحت اسكندريه وقعدت علي البحر
انا: هل ياترا انا عايش علي النفس والاكسوجين.؟؟؟؟ ولا عايش علي ريحتك وريحت عطرك ولا عايش علي وجودك جمبي ولا عايش علي نظرت عنيكي لاي حاجه حلوه ولا عايش علي شكل شفايفك هي بتتحرك علشان تنطق اسمي ولا عايش علي ايه!؟
انا: دلوقتي في حاله اللا وعي مش شايف قدامي غير حياتي من غيرك ومش شايف بس غير اني ممكن اموت لو مكنتيش جمبي يا سلمي
انا: فعلا ده اصعب موقف عدي عليا ديما كنت بحل اي مشكله بتقعي فيها بابسط طريقه مبالك بقي لو كنتي انتي المشكله،...!
انا : كنت عايش علي امل وجودك جمبي وهو امل زائف امل بيصبرني وبيعيشني بقيت حياتي لكن دلوقتي اجيب امل منين وانتي سرقتيه مني بتلت كلمات كل ما افتكرهم اعيط زي اي ***
محمود قالي بحبك)
كسرت قلبي دي عمري ما هسمحك عليها ابدا يا سلمي
سلمي
قولت له الكلام الي رغد حفظتهولي مرات ومرات حتي نسيت نفسي وحفظت كلامها
بس ايه الفايده منه طالما انت مش جامبي بقلبك ايه الفايده من الخطط وايه الفايده من كل ده طالما انا مش حاضره في عقلك
انا بدءت اكره تكبرك علي الحقيقه وبدءت اكره نظرتك التافه لكل حاجه مش شايفني غير اختك!! انا مش اخت انا عشيقتك وحبك الابدي ومراتك وسترك وشرفك وكل حياتك متخيل ان حد يحبني غيرك انت بتحلم اصلا! خليك في وهمك ده كتير
انت دوست علي قلبي كتير وذلتني كتير تعال بقي دوق من نفس الكاس هخليك متفكرش غير فيا هخلي كل وقتك لسلمي سلمي وبس وهتشوف انا هعمل فيك ايه...
روحت قبلتك في الكافيه وقولت لك وانا جويا فخر عظيم بنفسي وفي نفس الوقت قلبي كان بيكسر وبيتحطم كل ما تطلع كلمه من تحت شفايفك بتوجها ليا... بتنسحب ببساطه كده من الكلام... موقفك ضعيف ده انت حقير كل ما يضعف موقفك تمشي تنسحب لحد ما تهدي الامور وبعدين تحلها متقدرش تحلها وهي نار لازم تبقي رماد........ انا بشوفك كل يوم في حلمي كانك جمبي بشوفك كل يوم جمبي كانك جوزي وسندي وانا بحس انك مبشوفنيش اصلا... انا شفافه. انا هحاول انساك..... بضحك علي مين انا عمري ما هنساك انت ما تتنسيش انت كل حياتي وكل عيشقي وكل دنيتي انا مبفكرش غير فيك يا احمد علشان انا ملكك وديما هفضل ملكك
مكان اخر
فيروز وكنزي بيتساحقو.
وكنزي بتدعك كس كنزي بايدها وقاعدين ملط والخياره،في طيز كنزي فاجئه دخل سيد اخو فيروز عليهم
سيد : ايه الي انتو بتعملوه ده
كنزي قامت مسكت الملايه وقعدت علي جمب وبقت تعيط وفيروز خبت بزازها باديها وقفلت رجلها
سيد: سحاق!!!! سحاق يا فيروز
فيروز : سيد ده من غير قصدي و**** انا اسف يا سيد مش هعمل كده تاني
كنزي بتعيط جدا : اه و**** انا اسفه جدا،جدا ( الكلام بيطلع منها بالعافيه)
سيد قام: انا هقول لامك يا كنزي وهقول لابوكي يا فيروز كمان
قامت كنزي من تحت الملايه وباست رجله وبقت تحت رجله وبتبوس فيها وهي بتعيط وهي ملط وبزازها مدلدله و كسها البامبي نشف خلاص وفيه علانات ضرب علي طيزها وشكلها ابن متناكه يهيج الجبل
سيد خلاص مش هقول لهم بس علي شرط
سيد: قومي اقفي يا كنزي
كنزي قامت وقفت وايدها علي بزازها وقفله رجلها علي كسها
وسيد قلع البنطلون وطلع بتاعه للي كان شكله مقرف جدا وحواليه شعر كتير ورحيته مقرفه جدا
سيد: مصي يا كنزي
كنزي: قرفانه جدا من شكله وريحته ومسكته غصبا عنها وبدءت تمص وهي هترجع
سيد قوم كنزي ونيهما وخرج الخياره من طيزها وبعدين دخل بتاعه بسرعه وبدء يرزع وكنزي تحته هي بقت عامله زي الصنم وبقي عمال ينيك فيها وهي بتتوجع بس ومبتخرجش اي صوت او بتعمل اي فعل كانه بينيك في ميت لحد ما جاب لبنه وهي مسحته ولبست وروحت وماتت من العياط علي السرير وبقت تعيط اوي قفله الباب علي نفسها وبقت تلعن اليوم الي عرفت فيه فيروز وبقت تصوت في المخدات لحد ما نامت من التعب
قراءه ممتعه
الجزء التاسع
بيت ساميه
اسلام: محمد مش هنا صح؟
ساميه: اه مش موجود
اسلام: طب تعالي معايا انا عازمك علي العشا
ساميه حاضر هلبس وجايه
ساميه لبست ونزلو علي عربيتها
اسلام: اقفي هنا اه المطعم قريب
ونزلو وراحو قعدو علي تربيزه بعيده عن الناس
ساميه: عايز ايه بقي مش عايز تقوله هناك في البيت
اسلام بدء يعيط: طالبين مني اني انيك محمد جوزك غصب عني
ساميه: انت مش عايز تعمل كده انا عارفه بس لازم تترضي غصب عنك.... ترضي تتفضح وابوك يعرف انك بتنيك واحده شرموطه زايي؟ ( بتعيط) ونتفضح انا وانت قدام ابني وقدام ابوك...... احنا في حرب دلوقتي ومش عارفين نخرج منها صدقني لازم نكون قدها
اسلام شاف حاجه وبان عليه التوتر وضرب ساميه بالرحه في رجلها وغير الموضوع شويه: انا بحبك وبحب كسك،اوي ومش عارف اوصف احساسي وحبي ليكي.... ساميه زبي من غير كسك ولا يسوي
ساميه فهمت ان في حد بيرقبهم
ساميه: كسي يا حبيبي تحت امرك وكملو تمثيل في الكلام وكلو ومشيو روحو بيت،ساميه
اسلام اول ما قفلو العربيه ونزلو : كان في حد بيرقبنا هناك كان باصص لعيني وهو كان قاعد وراكي فا خوفت اكمل كلام
ساميه: مفيش اي حل نخرج من المشكله دي ابدا صدقني يا اسلام والمفروض نصبر ونتحمل ده وطلعو الشقه وناكها اسلام من غير نفس ونزل
الجامعه بعد المحاضرات
انا: رغد ررررغد
رغد: ايه يا احمد عايز ايه
انا: سلمي فين
رغد: سلمي محمود عزمها علي الغدا،وبعدين،هيروحو،السينما ويروحو
انا بحزن: طب خلاص
رغد: ايه في حاجه طيب
انا بغير الموضوع: لا ابدا بس كنت عايزها علشان التمرين وكده
رغد: اه تمام خلاص
كنزي جت الجامعه وتحت عنيها اسود من كتر العياط ومن قله النوم ووشها اصفر،
رغد: كنزي مالك يا بنتي عامله كده ليه ومجتيش بقالك يومين ليه وتلفيونك مقفول ليه!؟
كنزي: معلش يا رغد انا اسف كنت تعبانه اوي والشاحن بتاع الموبيل،ضاع فا فاصل بقاله كتير،
رغد: الف سلامه عليكي يا كنزي
فيروز جت علي كنزي وقالت لها دقيقه عايزاكي
كنزي: نعم عايزه ايه مني تاني
فيروز بعد الجامعه تيجي معايا البيت سيد عايزك
كنزي: لا مش جايه وحاولي تنسيني تمام
فيروز: طب بصي كده..... ووريتها فيدوهات سحاقهم وفيديو سيد وهو بينيكها وكل مقابلاتهم الجنسيه،
كنزي بتعيط: انتو وساخه اوي انا بكرهكو بكرهكو جدااا
فيروز مشيت وهي بتعدي من جمبها ضربتها علي طيزها وقالت لها النهارده بدل بابا ما يتصدم في بنته ويعرف ان كسها الجامد ده بياكلها
فيروز اتصلت علي سيد: استوت علي الاخر و هنلاقيها جايه بعد الجامعه بمزاجها
سيد: بس البت صاروخ تسلم دماغك دي يا فيروز و****
فلاش باااااااااك من سنه
سيد دخل علي فيروز لاقاها بتدخل خياره في طيزها وتتفرج علي سكس وبتدعك في كسها
سيد: ايه الي بيحصل ده فيروز بتضربي سبعه ونص وبتنيكي نفسك
فيروز غطت نفسها واتسفت ليه جدا انها مش هتعمل كده،تاني
سيد اصر انه يقول لامها وابوها
فيروز قعدت،تعيط ونزلت تبوس رجله
سيد الشيطان لعب في دماغه وطلب انه ينيكها في الاول رفضت وبعدين وافقت علشان بس متتفضحش قدام ابوها وامها
وبعد ما ناكها في طيزها ونزل لبنه تكررت لللقاءات بينهم ولحد ما قرر انه يفتحها
سيد حط بتاعه في كسها بعد ما لحسلها وخلاها هيجانه وبعدين فتحها وقعد يتاسف ويوهمها انه غصب عنه وهي ميته من العياط لحد ما هديت،خالص ودخل ناكها في كسها بعد كده وصورها احتسابا انها تطلب تسيبه او اي حاجه لحد ما شاف كنزي وطلب ينيكها وفيروز رفضت لحد ما وراها للفيديوهات وهددها انه يفضحها وبعدين،وافقت واستدرجت كنزي بنقط زياده شهوه الست واتساحقو وفيروز صورتها وتكررت اللقائات لحد ما فيروز شالت حاجز خوف كنزي من الجنس لحد اللقاء الي دخل فيه سيد وناك كنزي وقرر سيد انه ينيك كنزي وفيروز مع بعض
انا قاعد لوحدي بفكر ليه سلمي اختارت محمود وسابتني انا مع اني احسن منه في كل حاجه
يمكن علشان شجاع اكتر مني
انا: كسم جبني يا جدعان انا جبان جدا ومش عارف اوصلك يا سلمتي ايوه سميتك في خيالي سلمتي علشان انتي بتاعتي انا بس وانتي كلك ليا سلمي لرم اعرفك اني مش هعيش علي الدنيا دي وانتي بتحبي حد غيري وبتفكري في حد غيري..... ****
سلمي قاعده في بيتها بتفكر
سلمي: هل فعلا خطت رغد هتنجح......هل هو بيفكر فيا دلوقتي.... هل انا كل اهتمامو.... ****
كنزي راحت لفيروز بيتها وطلعت وسيد اول ما شافها بدء يقلعها ويلحس كسها وهي مستسلمه ومتعملش اي صوت او رد فعل زي المتخدره بالظبط وبعدين قام سيد وحط بتاعه علي خرم طيزها وبدء يزق زبه جواها
وهي بتتالم بس مش عايزه تخرج اه واحده تبين حتى اي مشاعرحتي لو كانت مشاهر الم وضعف لحد ما نزل سيد وشال بتاعه ونضفه وفيروز طلبت منه انه ينيكها
سيد: طب تعالي يا لبوه هنا
فيروز :حاضر يا سيدي
سيد نيمها علي ضهرها وبدء يلحس كسها
فيروز: الحس جاامد الحس كس اختك المتناكه الشرموطه الكبيره اه اه كمان كمان وبقت تدخل راسه اكتر ناحيه كسها،
وقام سيد حط زبره علي بقها وهي بتمصله وبتلحس بضانه وبعدين قام حط بتاعه علي كسها وبدء يدخل ويخرج وفضل علي نفس الوضع ده سبع دقايف لحد ما نزل ونام وكنزي نايمه جمبهم زي الصنم ولا بتتحرك وقامت لبست ومشيت
الجزء العاشر
كنزي بتكلم نفسها: انا مش عارفه وصلت للمرحله دي ازاي..... انا ازاي بقيت شرموطه كده ( بتعيط جامد) ... ماسكين عليا فيديوهات وانا بتناك.... لو بابا عرف هيموتني..... **** استر
مكان اخر.
انا: طلعت بتحبه اوي وخرجت معاه وانا قاعد بولع هنا ( ابتسمت ابتسامه تدل علي ضعفي الشديد قله حيلتي وحزني في نفس الوقت )
اسلام بيحضني: يسطا انا مش عارف نعمل ايه و**** خلاص حاول تنساها
انا: مهو ده الي هحاول اعمله الفتره الجايه هحاول انساها
بيت ساميه
محمد لابس قميص نوم احمر ونايم علي بطنه وطيزه باينه من تحت القميص وطيزه بيضا خالص وطريه جدا ومفيهاش شعره واسلام وساميه وقفين قدامه
محمد: تعال نيكني يا اسلام
اسلام: حاضر يا شرموط ( في سره عايز تتناك انا هوريك النيك الحقيقي )
ساميه تعالي اربطي اللبوه دي في السرير
وفعلا ساميه ربطتت محمد في السرير وكتفته جامد وبقي نايم علي بطنه ورجليه مفشخه وايده برضو
وبعد كده اسلام قال لساميه تمص زبره لحد ما وقف خالص وراح اسلام طالع فوقه وحط بتاعه علي خرم طيزه ودخله كله مره واحده
محمد صوت بصوت عالي اوي: طيزي اتفلقت اههه
اسلام ولا هو هنا وراح يدخل ويخرح بتاعه جامد لدرجه ان محمد اتعور في ظيزه وبقي يعيط من الالم مش المتعه واسلام فوقيه طالع نازل جامد اوي والدم خارج من طيز محمد لحد ما اسلام رحمه ونزل لبنه في طيزه وقامن فوقه ومسك عصايه كبيره ونزل بيهاعلي طيز محمد وبقي يضرب فيها جامد لحد ما علمت كتير واتعور علي طيزه من برا
اسلام: اهو يا متناك علشان تعرف ازاي تصوت وانا بنيكك
محمد بيصوت
اسلام: مسمعش صوت كسمك خالص فاهم
محمد: فاهم وبقي يعيط وخرم طيزه بقي ينزل دم وطيزه محمره اوي ومتعوره من اثار ضرب اسلام
اسلام طلب من ساميه تقلب محمد بحيث ينام علي ضهره عقبال ما اسلام يروح يجيب الجلده
اسلام جاب جلده ونزل بيها علي زبر محمد ضربه تلت ضربات علي زبره ومحمد كاتم الصويته بالعافيه
اسلام.: ساميه اطلعي بكسك علي وش المتناك ده وشخي مايه في بوقه هو يبلعها كلها
وفعلا ساميه. طلعت بكسها،فوقه وبقت تشخ ومحمد بلع مايتها كلها
ساميه: اسلام انا عايزه اشخ. خرا
اسلام: لا ده بقي حاجه تانيه اقعدي علي صدره وشخي
ونزلت ساميه قعدت علي صدر محمد وبتشخ خرا وبعد ما خلصت
اسلام: اطلعي بقي علي بوقه وخليه يمسح خرم طيزك ويلحسه ويدخل لسانه فيه عقبال ما اجيب جوانتي
وطلعت ساميه خلت محمد يلحس خرمها واسلام جاب جونتي ودهن الخرا علي جسم محمد كله ودهن علي وشه،وجسمه كله
وبعد نص ساعه صوته اختفي فا قررو انهم يخشو يشوفو ايه الي بيحصل جوه فا لقو محمد اغمي عليه فا فكوه وشالوه وحطوه في البانيو وخطو عليه مايه بتلج فا فاق وكان فعلا مش قادر يتحرك والسرير جوه مليان دم ولبن من اسلام ومحمد
محمد جاب اصلا 5 مرات
وفاق محمد وكتف اسلام بمساعده ساميه ورزع زبره فى طيز اسلام وابتدا ينيكه فى طيزه واسلام يصوت لحد ما ملا طيز اسلام بطوفان من لبنه
بيت فيروز
سيد بيقلع كنزي الهدوم وفيروز جمبه بتقلعه هدومه ومسكت زبره حطته في بوقها
قام سيد نيم كنزي علي ضهرها وحط بتاعه في بوقها وبقي ينيك بقوها ودخل زبره جوه علي الاخر لحد ما شرقت
قام سيد خلا فيروز تعمل وضع الكلبه وبقي يفرش كسها
فيروز: اححححح حط زبرك.... حط بتاعك الجامد ده في كس اختك المفتوحه حطه في كس اختك الشرموطه اللبوه
سيد: احط ايه يا شرموطه
فيروز: خخخخخ حط زبرك حطه ابوس رجلك هيجانه جدا
وسيد حط بتاعه وبقي ينيك فيها بعنف وبقي يقفش لكنزي ويلعب في طيزها وكسها
شال بتاعه من كس فيروز وخلي كنزي تعمل وضع دوجي ستايل وحط بتاعه في طيزها وبقي ينيك فيها جامد وهي ولا بتعمل اي صوت ولا حاسه باي متعه خالص ومبتتحركش ومبرقه كانها جثه
وبعدين قام سيد نيم فيروز علي ضهرها وفتح رجلها وبقي ينيك فيها دقيقتين وجاب لبنه ونام جمبهم
قامت كنزي بسرعه تلبس وهي خارجه
سيد: المره الجايه يا لبوه تجيبي معاكي 5 تلاف جنيه بدل ما تبقي اشهر من ساره جاي تمام
كنزي بتعيط: اجببهم منين دول
كنزي خرجت من عندم وروحت وبقت تعيط جامد اوي مبقتش عارفه تحيب الفلوس منين بعد ما بيتهم نام خالص دخلت فتحت دولاب ابوها وسرقت من فلوس ابوها بتاعت شغله 5 تلاف جنيه
الصبح
ابو كنزي: يا ام كنزي يا ام كنزي تعالي بسرعه
ام كنزي: ايه في ايه
ابو كنزي: في 5 تلاف جنيه ناقصين لا دول مسروقين
ام كنزي: مين الي سرقهم يا بابا
ابو. كنزي معرفش بس غالبا الخدامه بتاعتك دي
ام كنزي: فعلا دي كانت بتقولي انها فعلا من يومين محتاجه فلوس وانا قولت لها لا
انا همشيها بس من غير فضايح
وكنزي سامعه حوارهم وبقت،خايفه لدرجه انها شخت علي نفسها قامت كنزي غيرت هدومها ونضت السرير ولبست ونزلت الجامعه
بعد فتره
الجامعه
كلنا بنجيب النتيجه وكانت كا الاتي
انا: 97.5%
سلمي 98.1%
اسلام 96%
محمود: 91.5%
رغد 95%
كنزي 60%
بيت ساميه
انا طالع لشقت ساميه علي السلم وطالع ورايح ناحيه الباب لقيته موارب فا فتحت براحه وبخش سمعت صوت ضرب في اخر اوضه وصوت اهات فا روحت هناك براحه مهو انا عارف ان محمد. في الشغل ورايح براحه وببص عليهم من الباب وكانت الصدمه..... لا ده اكبر صدمه في حياتي كلها...... اسلام راكب علي ساميه وحاطط بتاعه في طيزها ومحمد نايم قدام ساميه وهي حاطه بتنيكه بالزبر الصناعي وبتتناك في نفس الوقت..............
###يتبع
الجزء الحادي عشر
فتحت الباب وسمعت صوت اهات جايه من اخر الشقه وانا عارف ان محمد في الشغل مش في البيت فا دخلت علي هناك وكل ما اقرب الصوت بيزيد واسمع اهات ساميه اعلي لحد ما دخلت وكانت صعقه عمري ساميه عامله وضع الكلبه وبتتنك من اسلام بطيزها وبتنيك محمد بالزبر الصناعي .......
اول ما دخلت حسو بيا محمد قام مفزوع ستر نفسه وساميه اسلام جم يتحيلو عليا اني افهم بس وانا مش شايف قدامي غير ذكرياتي مع امي وصاحب عمري ذكرياتي مع ابويا الي مات ذكرياتي مع اسلام وموقفنا مع بعض وامي وكل حاجه عملتها ليا وفوقت علي امي وهي بتبوس رجلي اني افهم بس واسلام بيتحايل عليا روحت جاري علي اسلام واديته بالبوكس في وشه واديته شلوتين في بضانه وقعدت اضرب فيه جامد لحد ما وشه اتشلفط خالص وبعدين قومت نززلت وساميه منهاره من العياظ وانا اول ما خرجت من الباب علي السلم ساميه جريت ورايا ،ملط علي السلم
ساميه: طب احمد افهم طيب والنبي
انا وقفت اخيرا ورديت عليها: افهم ايه..... افهم ايه ان امي بتتناك من صاحب عمري وبتنيك،جوزها،افهم كده
ساميه منهاره من العياط: انا بعمل كده و**** غصب عني و**** غصب عني طب بص متسامحنيش خد النفتاح ده ابوك سابهولك خده
ببص علي المفتاح لقيت،شكله غريب عامل زي المفاتيح القديمه بس احمر خالص
بس في مكان في دماغي بيقول اني شوفت المفتاح ده مع بابا قبل كده........ اه افتكرت كان بيفتح بيه ورا المكتبه
مكان اخر
سلمي: خطتك يا رغد مجبتش نتيجه
رغد: مهي مش هتيجي من اول مره كده مش هترتبطي باحمد كده وبعدين لازم اخليه يحس انك بجد روحتي مش انه مسلسل وخلاص فهمتي
سلمي: اه اه فهمت خلاص
رغد: بصو بقي انتو الاتنين انا هقول لاحمد انكو بتخرجو وانكو بتتفسحو مع بعض بس كل واحد يبقي في بيته اوكيه
محمود: اوكيههه
سلمي: اشطا،تمام **** يسهل
بيتي
وصلت بيتي وانا جوايا حزن كبير اوي وبفكر طوول الطريق
ليه صاخب عمري طلع بالوساخه والحقاره ده؟
ليه امي طلعت شروموطه كده؟
ليه متجوزه معرص وخول بيخلي مراته تتناك ومخلي مراته تنيكه؟
اتا ليه عايش؟........
اول ما وصلت دخلت حركت المكتبه ولقيت حاجه زي خزنه صغيرة في الحيطه كده وفيه،مكان للمفتاح فيها فتحت الخزنه ولقيت ورقه جواها وفلوس خدت الورقه وكانت من ابويا
من / ياسر...
الي ابنه العزيز / احمد ياسر
تحيه طيبه وبعد.........ابني العزيز اود ان اشرح لك انك الان في مشكله كبيره وانت الوحيد القادر علي اتخاذ قرارات لحلها.... بني انت ابن ياسر انت الوحيد القادر على اتخاذ اصعب القرارات في حياتك يا ما حل ما انت به اوالاستسلام والهروب كالجبان
قبل ان اكون بني فا انت صديقي. وصديقي العزيز كا عمك مصطفي هو صديقي العزيز وهو الذي يعرف عني كل شيئ لقد عملنا معا في اشياء مهمه يا بني لقد افسدنا منظمات دول نحن الاثنين لقد قمنا بكثير من الشر ولكن لكي يناصر،الخير،في الاخير لقد كان لنا اعداء مثل صالح سعيد لقد كلن من الد اعدائنا ولكنه قد اختفي لمده قصيره لقد اختفي من بضعده اشهر قبل وفاتي ولكني لست خائفا الا عليك وعلي امك.... ستكون امك في رعيتك حتي وهي بعيده عنك امك هي من اسرف الناس صدقني يا ولدي العزيز هي من سوف تحميك منهم باي طريقه ثق بها وسوف تنجو وسوف تصير مشاكلك تافهه بعد تدخلها وحلها،لك واحمي اختك اسراء باي طريقه يا،بني ختي لو وصل لامر لسفرها بعدينا،بني انت اذكي منهم جميعا لاعبهم بالعقل وسوف تسودهم جميعا ولكن يجب ان يكون بجانبك انثي تحبهاوتخبك،تثق بها وتثق بك واخيرا لكل مشكله حل وانا حلي دائما كان مع عمك مصطفي سوف تحد عنده كل الحلول لاي مشكله
اشد تحياتي / ابوك...........
ددماغي بقت تلف وتدور وكلمه ساميه ( احنا بعمل كده غصب عننا بتدور في دماغي مش قادر انساها خالص
فا قررت اني اتصل عليها
انا: الو
ساميه صوتها بتعيط جامد: الو ايوه يا احمد والنبي سامحني طب خليني افهمك طيب خليني افهم انا مغصوبه علي محمد واسلام برضو مغصوب عليه
انا: احكي كل حاجه
سايمه: مش هينفع علي التليفون تعال علي كافيه £££££££ الي في الزمالك بعد سااعه
انا: تمام انا جاي
ورحوت وقعدت في الكافيه،لقيت اسلام وساميه دخلين،علينا واسلام وشه معلم اوي من ضربي ليه وقعدو قدامي
ساميه: هنحكي بس متقاطعش تمام
انا: تمام
فلاش بااااااااااااااك
لما كنت انت في تالته اعدادي
وابوك كان مات بقاله سنه روحت لواحده صاحبتي
ساميه: ناهد ازيك عامله ايه حبيبتي
ناهد: كويسه الحمد *** اتفضلي خشي يا ساميه اتفضلي
ساميه دخلت عندها وبعد كلام كتير......
ناهد: عندي ليكي عريس انما ايه تحفه
ساميه: عريس ايه يا،ناهد احنا هنهزر بقي مش انا كبرت علي كده برضو
ناهد: كبرتي فشر ده انتي ولا شابه في العشرينات
ساميه: هههههههه وعريس ايه ده انشاء ****
ناهد: سامي اخويا
ساميه: والنبي تتوكسي وانتي واخوكي
ناهد: هههههههه بكلم جد يا،بت
ساميه : ده عنده 80 سنه يتجوز ايه ده يتدرب علي الموت يا بنتي
ناهد: ههههههههه يخرببيتك يا ساميه
وبعد كلام كتير معاها نزلت من عندها واول ما بقيت،علي باب العمارة لقيت عربيه كبيره خطفتيني وخدتني مصنع مهجور واول ما دخلت متكتفه لقيت اسلام جوهه مخطوف قعدونا 3 ساعات من غير،اي حاجه
لحد ما دخلونا اوضه كده،تحت،الارض اضائتها عاليه اوي ومتوسخه وفيها سرير وكرسي وادو لكل واحد فينا عصير بس العصير ده مكنش عصير عادي العصير بتاعي كان فيه خمس نقط مهيجه للست وعصير اسلام كان فيه حبيتين فياجرا
بعد5 دقايق لقيت ايدي بتروح لوحدها علي كسي ولقيت اسلام بيضرب عشره بالعلبه العصير فتح فتحه فيها ومدخل زبره وانا اول ما شوفته ولعت بقيت هايجه جدا جدا،جدا ولقيت نفسي لا اراديا بروح ناحيته وبحط زبره في كسي وبدء ينيك فيا قعد ساعتها وقت طويل جدا ينيك فيا معدتش الوقت بس عديت انا نزلت كام مره نزلت 9 مرات وبعد ما نزل كنت لسه هايجه فا كنت بخبط علي الباب وبقول بصوت عالي كسي بياكلني لقيتهم مدخلين علينا حصانين ورجلين زنوج مش لابسن حاجه وزبرهم مدلدل ولو حلفت لك انه كان،مدلدل ونايم شويه واصل لحد ركبته!!!! المهم دخلو،الاحصنا وحطو زبر حصان في كسي وزبر حصان في طيزي وبدءو ينيكو فيا جامد لحد ما الحصانين نزلو لبنهم جوايا وانا كنت ساعتها بموت حرفيا جسمي كله مكسر. كسي ورم مبقتش قادره اقفل رجلي... لقيت الزنجين دخلين عليا وازبارهم شكلها،تخوف اوي ولقيت الاتنين عايزين يحطوه في كسي في نفس الوقت وفعلا دخلوه في كسي وبدءو ينيكو فيا جامد اوي وبعدين حولو ودخلو الاتنين في طيزي وبعدين بقو كل واحد ينيك في الكس والتاني ينيك في طيزي لحد ما اغمي عليا ونزلو جوايا انا فاكره انا نزلت غسل،كام مره ساعتها انا نزلت 14 مره.... سابونا نروح انا واسلام .... اسلام. نام يومين وانا نمت 3 ايام ولقيتهم مصورين،فيدو،ليا ولاسلام وللحصان ويقولو ليا،اتجوز محمد واخلي اسلام ينيك فيا ديما والا هبقي اشهر من اشهر موقع سكس في العالم كله وفعلا اتجوزت محمد وبقي اسلام ينيك،فيا،كل شويه وبعدين،انا متهدده بكل الحاجات دي وبدءو يدخلو عليا ميول جديده،انا و اسلام خلينا مع محمد ساديه وساغت شذوذ ومن فتره قليله،خلو اسلام ينيك محمد بس اسلام فشخه ساتعها لحد ما انت جيت،ودخلت علينا وكانت دي فرصتي انك تنقذني من ده انا منكنتش قادره انقذ نفسي بس عارفه انك انت الي هتنقذني واديتك المفتاح الي ابوك قالي لو وقعتي في مشكله كبيره واحمد فيها اديه المفتاح
انا: اسمه ايه الراجل الي بيهددكو ده
اسلام: اسمه صالح
انا: يديني تمام انا هتصرف
بيت فيروز
سيد: بقولك ايه انا عايز افتح كنزي يا فيروز
فيروز: لا يا سيد بلاش صدقني وبعدين هر،كسي مش مكفيك ولا ايه
فيروز. بيقرص شفايف كسها: ايه الي مكفيني ده احلي حاجه في حياتي كلها
وبعدين قام وحط زبره في بوقها وبت تمص جااامد كانها محرومه وتدخل ببضه في وبوقها وتدخله للاخر وبعدين وتلحس راسه وقام سيد يمص كسها ويلحس بظرها وبقت فيروز تقرب دماغه من كسها انه يلحس اكتر. لحد ما،قام سيد ونيمها علي ضهرها،ووحطه في كسها وبقي ينيك فيها جامد وهي تصوت جامد ولحد ما غير الوضع وعمل وضع الكلبه وبقي ينيك فيها جامد ويرزع جامد لحد ما نزل جواها......
قراءه ممتعه
الجزء الثاني عشر
فيروز: نزلهم في كسي نزلهم فييييي كسسسسيي اهه
سيد بقي يزوم ويشخر بصوت عالي: بنزل بنزل_ وراح يضربها علي بزازها وعلي كسها.
سيد: خايف انك تحملي مني
فيروز بتورتر: لا اصلي باخد منع للحمل
سيد: اه تمام اصلي بنهزل في كسك كتير
فيروز: نزل يا باشا ميهمكش
سيد بينام جمب فيروز وياخدها في حضنه
سيد: انا بفكر افتح كنزي
فيروز: لا بلاش احسن تسيبنا وتمشي
سيد: لا مش هينفع الفيدوهات يا بنتي وبعدين دي جايلنا من وراها صاحبها بيجي يخدرها وينيكها عندنا وافوقها وانكيها انا واسيبها تمشي واخر دلع خالص
فيروز بتبعص سيد في طيزه : ما تقوم تفقعني واحد كده علي السريع
سيد بيقرصها من كسها: هو كسك ده مش بيهمد ابدا
فيروز: هيهمد اذاي وانا كل تفكيري فيه ( بتمسك زبره)
سيد: خلاص مصيه
فيروز: عينيا ليك يا قلبي
قامت فيروز وعملو وضع 69 وبقي سيد بعبصها في طيزها بصوابعه وايده التانيه بقت تحت بزازها بيقفش فيهم وهي بتمص زبره وحطاه في بوقها وتدخله لزورها وتمص بضانه وترضع في راس زبره لحد ما قومها وراح واخد بوقها في بوسه فرنساوي وقام شايلها بايده وراحت حاطه زبره في كسها وبقي سيد ينيك فيها وهو شايلها وهي متعتها كبيره اوي اصلها بتحب الوضع ده جدا لحد ماايده فاجئه خانته ووقعت فيروز وزبره كله دخل في كسها لحد الاخر خالص واتشد وجعها اوي كسها ووقعت علي السرير وبقت تصوت من الالم الي في كسها وسيد بيضحك بصت ليه وقامت ضربته بالبوكسه في بضانه وقعد يصوت جمبها لحد ما قام وكتفها تحته وراح جاب حبل وكتف فيروز بيه وراح يمشي زبره علي وشها وبزازها وهي متمعه جدا وبتتحايل عليه يدخله وهو مش راضي وبقي يمشيه علي كسها وخرم طيزها وهي بقت تصوت وتطلبه انه يدخله لحد ما دخل الراس بس وبقت فيروز تشخر
فيروز: احححححححا دخله كله يا شرموط يا الي البنات بتتنيكك دخله يا متناك يا كسمك دخخخله اهه
سيد دخله كله مره واحده فيروز صوتت واهاتها بقت عاليه اوي سيد متحركش خالص زبره جوه بس مبيدخلوش ولا يخرجه وهي بقت تشتمه بازبل الشتايم لحد ما سحبه من كسها وسابه برا
سيد: بتضربيني انا في بضاني يا كسمك انا،هعلمك الادب
سيد بقي يفرش في كسها ربع ساعه كامله لحد ما كسها ورم كده كن برا من كتر التحسيس
لحد مادخله وبقي ينيك فيها بعنف اوي وبقي يشد شعرها جامد ويتف علي وشها وهي حرفيا بتتضرب مش بتتناك لحد ما نزل لبنه في كسها وقام سابها متكتفه وقفل الباب عليها بالمفتاح وراح يستحمي وينام
مكان اخررررررررر
انا داخل مكتب فخم انا واسلام وساميه
انا: استاذ مصطفي موجود
السكيرتيره: اه حضرتك استاذ احمد وانتي استاذه ساميه وانت اسلام
اسلام: استاذ اسلام لو سمحتي
السكيرتيره: سوري انا اسفه
ودخلو مكتب فخم وواسع نيك
انا: عمو مصطفي ازيك الحقنا
اسلام: ايه يا بابا ازيك جاينلك في مصيبه
مصطفي اقعدو بس فيه ايه وضغط علي زرار جمبه وجت بنت وطلب لينا نشرب ايه وبعدين
ساميه واسلام حكوله علي كل الي بيحصل ده قام مصطفي وراح نحايه باب اسناسير في مكتبه وخلنا وراه وضغظ علي زاز كده بالباصمه طلع زراير جديده مكان الزراير القديمه ضغط علي واحد نزلنا اوضه كبيره ننيك تحت الارض وفيها ناس قليلين شويه وقدامهم اجهزه كمبيوتر كتير نيك دخل مصطفي قعد علي مكتب كبير كده وضغط علي زاز جه لينا شاب رفيع اوي ومشعر جدا وعنده دقن كبيره وشعره طويل وناعم ولابس نضاره
مصطفي: ادخل يا،جورج
جورج ده بقي الي هيحل الموضوع.
خرج سريع من القصه
جورج: بريطاني اكبر هكر في العالم كله بدء اول عملياته لما كان في المدرسه وغنده عشر سنين هكر سيستم المدرسه بتاعته وخلي كل الشاشات لبي في المدرسه متعرضش اي حاجه غير افلام سكس لحصنه مع بنات بشعر،اصفر لما كان في ثانوي كان بيهكر حسابات اكبر شركات الاعلانات ويعرض بدل اعلانتهم فضايح لاشهر نجوم العالم، هكر حساب الحكومه الفدراليه في نص ساعه هكر جميع احهزه الاستخبارات الروسيه سنه 2009 اخر عمليه عملها سرق بينات مهمه جدا وعطل جميع سرفارات وكاله الفضا الامريكيه (nasa) بيتكلم 9 لغات ( انجيليزي فرنساوي ايطالي الماني عبري عربي وبرتغالي واسباني و روسي) بيقبض في الاسبوع 600000 دولار ايه بقي الفرق بينه وبيني لما هكرت انا ساب واي مش كتير علفكره )
رجوع من القصه
مصطفي: اقعد يا جروج
جورج: شكرا لك سيد مصطفي
مصطفي حكاله كل حاجه وقاله عايزين نخلص من صالح ده
جورج طلع لاب بتاعه وفتحه وهكر كل الكاميرات الي في بيت ساميه ومسح كل الي عليها وهكر كل اجهزه صالح ده وجاب فيدوهات ليه،وهو بينيك ستات عاليه اوي في مصر وخد صوته وحوله وخلاه يعترف انه هو الي هكر حسابات ناسه الاخيره بصوته وهو مقالش كده كسم،الفجر
وبعدين بعت الاعتراف ده والفيدوهات دي للحكومه وقفل الاب وقام وقف
جورج: تم كل شيئ سيد مصطفي هل تريد خدمه اخري سيدي
انا واسلام وساميه: احححححححححا ده خلص علي الراجل في ساعه الا تلت
مصطفي بيضخك:اه شوفتو بقي هكر هكر بقي مش اي كلام ده
خرجنا كلنا ومبلمين ومبرقين لبعض ولسه فاتحين بوقنا ركبنا العربيه ورحنا بيت،ساميه ولسه فاتحين بوقنا دخلنا،الشقه وقفلنا الباب وموتنا من الضحك
انا: هههههههه يدني وشي بيحمر جامد وبطني بتوجعني همموت مش قادر
ساميه بقت تعيط: انا خلاص مش هعمل حاجه غصب عني خلاص
بعدما هديتها خليتها تحكيلي كل حاجه
ساميه حاضر
الرجل ده كا عايز يخطبني بس انا كنت جدك رفضه وانا اتجوزت ابوك فا قرر انه ينتقم منا رجع بعد ما بني نفسه مع ناس صهاينه قوي اوي كده بس ابوك فشخه في افكاره وبقي من اعداء ابوك ولما ابوك مات قرر انه يفشخني انا وعرفت ليه خلي اسلام ينيكني علشان ابوك كان شغال مع ابو اسلام وده كان حاطط نقره من نقرهم
اسلام قام وقف قدامنا: انا مش هاجي هنا تاني صبريتني جدا يا ساميه علي المشاكل اشوف بس انا مليش حاجه هنا انا همشي!
قومت وقفت وحضنته: انت اخويا الصغير ياض متفكرش اني هغير رجهت نظري ليك
اسلام بقي يعيط علي كتفي: يسطا انا بحبك جدا يسطا و**** وانت اخويا
مكان اخر
انا بخبط علي بيت الهام: افتحي يا،الهام القدر جالك
الهام فتحت: خش يا معدل خش
انا: سلمي فين
الهام: متلقحه. جوه اهه
انا: سسسسلمي سسسلمي
دخلت فتحت مره واحده من غير ما اخبط وهي كانت نايمه قامت مفزوعه
سلمي: انت ايه الي جابك هنا
انا: يلا نخرج يلا. نخخخخرج
سلمي: طب اطلع برا هلبس متشدش الغطا واطلع برا
انا: مشدش الغطا ليه بغمز لها
ورحت شديته لقيتها لابسه سونتيان وكلوت موف جاامدين اوي عليها ورحت واخد الغطا واجاري وهي بتصوت ورايا زي الهبله وقامت قفلت الباب جري وشتمتي وهي. بتصوت وبعد ما لبست وخرجت روحنا سينما وكلنا ومفضلش معانا غيير 100 جنيه احنا الاتين
سلمي: تعال نقعد في كوستا كافيه
انا: لا ده هتلاقيه غالي اوي ده تعال مقعد اي كافيه صغير ومفيهوش ناس كتير
سلمي: اشطا. انا شوفت واحد تحت اهه يلا ننزل
وقعدنا بفتح اول صفحه لقيت كلام بالانجليزي كتير قلبت الي بعدها لقيت شاي ب 70 جنيه
سلمي متفتحيش المنيو ويلا نروح يا رمه كافيه ايه الي عايزه تقعدي عليهيا بنت الهام القرعه قدامي
..................
.............
........
....
..
الجزء الثالث عشر
(انا اسف علي التاخيرفي نزول الجزء ده كنت هكتبه وانزله اول امبارح بس للاسف حصل حاله وفاه عندي
ومكنش عندي اي مزاج اني اكتب جزء انا اسف )
سلمي: رغد انا مش مطمنه علفكره لخططتك دي حاسه انه هيروح مني
رغد: هيروح منك ازاي يا هطله انتي ده هيجيلك راكع
سلمي: والنبي تتوكسي بس
رغد: طب هنشوف وان غدا لنظير قريب
اسلام بيكلمني من التليفون : يلا يا عممممم نخرررج احمد احمد احمد احمد احمد احمد احمد احمد
انا: ايه يسطا ايه يسطا ايه يسطا عايز ايه؟ نخرج فين انت اهطل انت مش شايف الجو برا عامل ازاي
اسلام: عامل ازاي
انا: درجه الحراره عاليا نيك يا عم
اسلام: كسمك عربيتك مكيفه
احمد: كسمك انت هنروح فين
اسلام: هنروح نقابل رغد
احمد: خخخخخخخخخخخخخخخخخخ رغد المعيده احا
اسلام: مالك يا عم في ايه كده بقولك اه هي
احمد: مش دي الي فشختك اول يوم
اسلام: كسمها في طيزها هفشخها النهارده انا
احمد: قولي ازاي يا كسمك
اسلام: هتشوف يا ابن المتناكه تعال بس علي شركه ابويا
احمد: هي قدمت علي شغل عندكو
اسلام: اه ابويا قالي معيده عندك من الجامعه مقدمه عندي في الشركه
فا خليته يديها معاد ويوميها اديت الHR اجازه وهعمل معاها انا الانتر فيوه
انا: احااااااااااااا جاي حالا
رغد دخلت المكتب لقتني انا واسلام قاعدين علي كرسين ولبيسن نضارات شمس وقدمنا تربيزه ومستنينها وكسم العظمه
اسلام: حضرتك انا مديكي معاد الساعه كام
رغد: الساعه 5
اسلام: لا 5 بالظبط مش 5:03 دقيقه
رغد: انا اسفه اتاخرت
اسلام: اتفضلي اقعدي
رغد قعدت قدامه ومرعوبه نيك واديته ورق خبرتها وشهادات وقورصات وحاجات بنت متناكه تحسسك انك داخل تشتغل رئيس جمهوريه
اسلام مسك الورق ده كله ورماه علي الارض: مش هاممني كل ده انا هسالك شويه اساله وجاوبي علي اد اسالتي تمام
رغد: تمام ( بخوف ابن شرموطه)
اسلام: لو معاكي 100 شنطه في طياره ورميتي واحده يبقي معاكي كام
رغد :99
اسلام: ازاي تحطي فيل في تلاجه في تلت خطوات
رغد: تفتح التلاجه. تدخل الفيل تقفل التلاجه
اسلام: الاسد عمل حافله مين حضرها
رغد: كل الحيوانات معادا الفيل لانه في التلاجه
انا: ايه اكتر حاجه تشبه نص التفاحه
رغد: نصها التاني
اسلام: في ست عايزه تعدي النهر وخايفه من التمساح تعمل ايه
رغد: تعدي عادي اصل التمساح في حفله الاسد
انا: ازاي تدخلي زرافه في تلاجه في 4 خطوات
رغد: تفتح التلاجه، تخرج الفيل، تدخل الزرافه، تقفل التلاجه
انا: ايه هي المعركه الي اتقتل فيها عنتر ابن شداد
رغد: معركته الاخيره
اسلام: الست وهي بتعدي ماتت تعرفي تقولي ماتت ازاي
رغد: الشنطه الي رميناها وقعت علي دماغها موتتها
اسلام: السم لو انتهت صلاحيته هيبقي سم اكتر. ولا دوا
رغد: مش عارفه الصراحه
اسلام: امال انا الي اعرف اتفضلي مفيش شغل ليكي
رغد بدئت تعيط وقامت علشان تمشي ولفت علشان تروح للباب شوفت طيزهاكانت هتفرتك البنطلون وشكلها ابن متناكه
انا: رغد تعالي اتفضلي اقعدي
رغد جت قعدت: ايه
اسلام بدئ يبرقلبي رحت وشوشته في ودنه: يا ابن العرص حد يطرد بنت ملبن كده ده انت مريض اقسم ب****
اسلام: هتستلمي الشغل من الحد الجاي اتفضلي
رغد بقت مبسوطه فشخ انها هتشتغل في الشركه بس الغريب انها فرحتها دي مكنتش بمرتب ولا باسم شركه هي شغاله فيها بس لواحد :g058::g058:
كنزي دخلت بيت،فيروز ولما دخلت فيروز اديتها عصير وشربته ودخلت لسيد الاوضه وبدء يبوس فيها ويفعص في بزازهت لحد ما نامت من المنوم الي في العصير
سيد: خش يا محمود
ايه ده دقيقه واحده احححححححححا محمود!!!!
محمود دخل واول ما شاف سيد قالع: قرصه من بضانه: وحشتني يا شرموطه
سيد بيتالم: ادخل يا دكري خدرتهالك
محمود : تمام تسلم ايدك
دخل سيد لقي فيروز قاعده ملط راح ضربها علي بزازها جامد
ولقي كنزي نايمه مقدرش يتمالك وبقي يقفشلها ويفعص في بزازها ويحط زبه غي بوقها وينيكها في بوقها وشال زبره من بوقها وحطه علي خرم طيزها وتف عليه ودخل زبره وبدء ينيك فيها جامد ومبقاش يغير. اوضاع هو نفس الوضع وفضل ينيك فيها 10 دقايق لحد ما نزل لبنه وقعد جمبهم
سيد: تعالو. يا شرميط الحسو لبني
جم فيروز وسيد عليه جري وقعدو علي ركبهم تحته وبدء سيد مسك زبر محمرد وحطه في بوقه وقي يحاول يدخله لحد زوره وبقي يمشي لسانه علي الراس ولا انه اجدع شرموطه
وفيروز ماسكه بضانه وبقيت حاطه واحده في بوقها وتشفطها ونزلت بلسانها تلحس تحت بضانه ووصل لخرم طيزه وبقت تدخل لسانها في خرمه وزبر محمود بدء يقف تاني وقام خلي سيد وفيروز يعملو وضع الكلبه ووبقي ينيك فيهم جامد ويبدل زبره يدخله في طيز سيد ويذخله في طيز فيروز وبقي يدخله في طيز فيروز وبقي ينيك فيهم جامد اوي لخد ما نزل لبنه ونزل وبدء سيد يفوق كنزي وبقي يكمل الي كان بيعمله قبل ما تنام لحد ما نزل علي كسها لقاه منتوف وكنزي دهناه زيت وقي شكلها مغري جدا سيد تحت تاثير الشهوه واغراء كس كنزي ليه دخل زبره كله مره واحده مفاقش غير علي صوت صويت من كنزي ودم نازل من كسها كتير اوي وبقت تصوت
كنزي: فتحتني يا ابن الشرموطه..... بقيت شرموطه زي امك واختك يا متناك يا معرص ( بصويت)
ونةلت بالشلاليت في بضامه وجسمه وبقت تخربشه جامد وبلقلام وفشخته جسمه كله بقي يطلع دم وقام سيد زي الظور وكتفها وحط زبره في كسها وراح يدخله بدمه جامد وبقي ينيك فيها جامد لحد ما نزل في كسها وهي بقت تصرخ من الالم والحسرة ولمت هدومها وخرجت روحت علي بيتها ملت البانيو مايه سخنه نقعت جسمها فيه وخرجت راحت اوضتها قفلت علي نفسها الباب وفضلت تعيط لحد تاني يوم.....
قرائه ممتعه
الجزء الرابع عشر
كنزي بعد ما استحمت في مايه سخنه ومطهر قامت دخلت اوضيتها وبقت تعيط جامد اوي تعيط. علي انها اتسحبت لطريق وسخ وانها عليها فديوهات ومهددينها كمان ولانها مبقتش بنت ومش هتتجوز ولانها اصلا ملهاش في الكلام ده دي مكنتش بتشتم!!
كنزي قفلت علي نفسها الباب وفضلت قاعده في اوضيتها 3 ايام
ام كنزي: انا. خايفه علي بنتك مخرجتش من الوضه بقالها 3 ايام مبتكلش خالص وشكلها بتموت
ابو كنزي: ده ليه ده؟ مالها كده شوفيها طيب اسالي ايه الي حصلها طيب
ام كنزي :ماشي خلاص
راحت خبطت علي الباب
كنزي: سيبوني لوحدي ابعدو عني خلاص مش عايزه حد مش عايزه حاجه من حد *بصويت *
ام كنزي: خلاص خلاص اهدي كنت بسالك مالك يا بنتي
كنزي: لا محدش ليه دعوه اطلعو برا محدش يخبط تاني * وبدئت تصرخ جامد وبصوت عالي
محمود نايم علي ضهره سيد بيمص زبره وفيروز بتمص زبر سيد
محمود قام وخلي فيروز تعمل وضع الكلبه وخلي سيد ينيك فيها وجه من ورا سيد وحط بتاعه وبقي ينيك فيه... وبقي محمود يزق سيد علي فيروز بزبره وفيروز بقت متكيفه علي الاخر
فيروز: نيكني يا معرص نيك اختك الجامده وانت بتتناك من سيدك محمود نيك نيك يا كسمك.... ده اخرك يا ابن المتناكه ده اخرك ده انا لو جبت نسون ينيكوني هيكفوني عنك
سيد سخن اوي من الكلام ده وعدل نفسه وخرج زبر محمود من طيزه وطلع فوقها وبقي ينيكها اوي ويدخل زبره للاخر وبقي يرزع بكل تقله وفيروز تصوت من المتعه وزبر سيد بيوصل لاخر كسها وراحت معدوله وخلت بزازها لصدره ووشها لوشه وبقت تتنطط علي زبره وتشتمه وتبوسه وتقوله انت دكري وتشتمه تاني وتقوله يا معرص يا متناك يا خول يالي بتناك وبقي شلال نازل من كسها لحد ما سيد بقي يسرع اوي اوي ربزه بدء يقفل ويفتح وبدء ينزل شلال من لبنه في كس فيروز ونام جمبها مهدود ومحمود جه حط زبوه بين بزاز فيروز وبقي ينيك،في بزازها لحد ما نزل لبنه علي وشها ونام جمبها مهدود
وسيد زبره وقف تانى ورزعه فى طيز محمود وبقى ينيكه جامد لحد ما ملا طيز محمود بلبنه
فلاش بااااااااك فيروز ومحمود وسيد
منننن ززززمان اوي
سيد كان اكبر من محمود بسنتين وكانو بيلعبو في الشارع بليل،جم عيال يضربو محمود سيد دافع عنه وضرب العيال دي ومحمود شاف سيد جدع اوي وبقو صحاب ويلعبو مع بعض. وسيد يدافع عن محمود ويتقابلو في بيت سيد مره وبيت،محمود مره تانيه بس فيروز اخت سيد من صغرها وملبن يعني علي 6 ابتدائي بزازها بدءو يكبرو وهم صحاب اوي وزي الاخوات وفيروز بدء تكبر وهي لافت نظرها محمود ولما بقو في اعدادي بدءو يتفرجو علي افلام سكس مع بعض وبدءو يهيجو بس سيد كان جواه حب للافلام الشذوذ والتعريص بس خايف يقول كده لحسن محمود يتريق عليه او يهدده ولا حاجاه لحد في يوم وهم في ثانوي...
سيد :جبتلك فيلم انما ايه روععععععه
محمود: ورينا يسطي
سيد: اقغد انت بس
بعد نص ساعه من الفيلم محمود طلب من سيد انه يروح الحمام
سيد غمزله: الصابون علي ايدك الشامل والمناديل علي الحوض
محمود خرج وفتح الباب الي كان موارب لقي مفاجئه عمره ما كا يتخيلها شاف فيروز اخت سيد واقفه قدامه وحاطه ايدها علي كسها وبتدعك فيه براحه خدت بالها منه بصت علي زبره لقته واقف قدامه وطويل اوي جريت استخبت من الكسوف محمود دخل الحمام قلب في سبت الغسيل الوسخ لقي كلوت احمر بتاع فيروز مسكه وبدء يشم فيه ويلحسه ويمشيه علي زبره وهو بيتخل انه بينيكها لحد ما نزل وحطه علي الحوض وخرج وهو راجع لقي فيروز ماشيه راح غمز لها
ورجع لسيد كملو الفيلم وبعدين قام محمود تاني بحجه انه عايز يشرب ولقي فيروز خارجه من الحمام في ايدها الكلوت الي عليه لبنه وبتلحسه
راحلها وقام وقف قدامها وحط شفايفه علي شفايها وقالها بكرا تجيلي علي الساعه 11 للبيت هيبقي فاضي وراح غمز لها ومشي
_______________________
تاني يوم فيروز راحت له البيت وكانت لابسه جلبيه سوده واول ما دخلت وطلعت لشقته وخبطت فتحلها حمود وشدها علي جوه وحط شفايفه علي شفايفها ودابو في بوسه كبيره طويل اوي وبعدين قام محمود يقلعها هدومها وبقت ملط وراح منيها علي ضهرها وبدء يلحس في كسها ويعض غلي زنبورها وقام خلها تمص زبره بس هي مبتدءا وبقت تمشي لسنها علي الراس وبقت تلحس كانها بتلحس مصاصه،
لحد ما محمود قومها وخلها تعمل وضع الكلبه وجاب زيت زيتون ودخل صوابعه،با لزيت وبدخل صبعين وتلاته وبعدن دخل راس زبره
فيروز: شيله انا حاسه بنااار في طيزي مش قادره شيلهه وقام محمود ودخل زبره كله بالراحه لحد ما دخل كله وبدء يسحبه بالراحه وفيروز حسه بالم كبير ومتعه خفيفه لحد ما اتعودت وبقي يرزع فيها جامد وينيك فيها،وهي تصوت من المتعه وتعيط من الشهوه العاليه الي عندها وبقي محمود يدعك باديه زنبورها يبوسها في بوقها في نفس الوقت ويدخل لسانه في بوقها وينيك فيها جامد وهي تيعط من الشهوه وكسها جاب كتير اوي لحد دلوقتي 4 مرات ولسه
وفاجئه حدث ما لم يكن بالحسبان
.....
........
...............
.................... الباب خبط
سيد: افتح يا محمود جبت فيلم سكس جديد
محمود حط ايده بسرعه علي بوق فيروز علشان متصوتش وقاله: استني بس بستحمي
وقام لبس ولبس فيروز الجلبيه وقالها اخبيكي فين انا
جالته فكره
محمود بصي فيه مسمار كبير في شباك الحمام عجيب حبل واربطك بيه وا
نزلك في مسقط النور واربط الحبل في المسمار ده،ولما يمشي هبقي اطلعك تمام
فيروز بخوف: تمام
وعملو كده فعلا وفتح محمود لسيد
سيد دخل وبص علي محمود وهو عرقان ووشه احمر وقاله ايه كنت هتستحمي:
مخمود: اه كنت بس انت جيت
فاجئه في نص الحوار ده سمعت صوت فيروز بتصوت من مسقط النور سيد ومحمود بصو من الشباك ولقو فيروز مرميه علي الارض والجلبيه مرفوعه لحد بزازها وهي ملط من تحت... ........!
#يتبع
CENTER]
الجزء الخامس عشر
[/CENTER]
بص محمود وسيد لقو فيروز مرميه في ارضيه المسقط والجلبيه واصله لفوق بزازها وكسها وبطنها وفخادها وبزازها بايني من تحت
نزلو جري يلحقوها واول ما قامت سيد نزل فيها ضرب انها بتتناك من محمود وضرب محمود كام بوكس كده وربطهم بعد ما هدو حيله وهم مفشوخين
سيد طلع بيت محمود جاب سكينه ونزلهم: كويس اوي انا هفكم بس انت هتقطع هدومها وتنيكها كانك بتغتصبها تمام ولا ادبحك علشان يبان انه ****** في الفيديو ( ماسك الكاميره بايد والسكينه بايد تانيه) علشان انا اختي مش شرموطه بتتناك
محمود بخوف: تمام تمام هنيكها وهدومها مقطعه
قام سيد فكهم وخلي فيروز تفلقس وخلي محمود يحط بتاعه في طيز فيروز وخلاه ينيك فيها تاني
سيد: اضربها علي طيزها يا شرموط
محمود اداها كام ضربه علي طيزها
سيد: قفش بزازها يا كسمك قفش
محمود بقي يقف في بزاز فيروز وفيروز تحته تصوت من المتعه مش من الخوف لا.....
وبص محمود بطرف عينه علي سيد لقي صدمه مكنش يتصورها لقي سيد مطلع بتاعه علي منظر فيروز وهي بتتناك وبقي يضرب عشرات بص علي الارض لقي سيد جابهم قبل كده ومغرق البلاط محمود افتكر هيجان سيد لافلام التعريص وايه كمان هو ناسي مش قادر يفتكر...... اه الشذوذ الجنسي( الراجاله مع الراجله)
ساب محمود فيووز وراح لسيد وبدء يبوسه في بوقه وسيد متجاوب معاه اوي وبدء يدخل لسانه في بوقه ويخرجه ونزل محمود علي صدر سيد الي كان متقسم من الجيم وبدء يمص في حلمه صدره ويعض فيها علي خفيف وبعدين نزل علي زبر سيد وخده في بوقه وبدء يمص في زبره جامد ويلحس في بضانه وبعدين محمود خلي سيد يفلقس وتف علي خرم طيزه ودخل زبره براحه في طيز سيد...... بس الغريب ان زبره دخل براحته خالص للاخر عادي واضح ان سيد بينيك نفسه،بالخياره وبدء محمود ينيك في سيد جامد وفيروز جت وخلت سيد يمص في كسها وهو بيتناك وبقي محمود ينيك سيد وسيد بيمص كس فيروز وفضلو كده وسيد جابهم 3 مرات وفيروز جابتهم مرتين ولحد مامححود حابهم ونام علي الارض من التعب وبعد نص ساعه من الراحه بدءت فيروز وسيد يضحكو جامد ويشاورو علي محمود
محمود: يديني علي المقلب ابن التناكه
فيروز: احاااااا دي دخلت عليه
محمود قام وقالهم فيه ايه
فيروز انا هحكيلك ده مقلب انا وسيد عملناه فيك
محمود: احااااا انت معرص وشاذ يا،سيد
سيد:اه وفيروز بتنكني بالخياره كمان
محمود: طب دقيقه واحده بس افهم كسم الحوار ده كده احكيلي يا فيروز ( بيبعبص في طيزها بغباء)
فيروز بشرمطه: اه اه خلاص هحكيليك
فلاش باكك جوه الفلاش باك
فيروز في مره بعد ما محمود مشي من عندهم كانت راحه لسيد تحكيله حاجه وهي راحه ناحيه الباب سمعت صوته من جوه بيقول كلام غريب ومشغل سكس
محمود بيدعك في زبره وحاطط خياره في طيزه: اه نفسي تتناكي قدامي واشوف الزبر وهو بيوصل لكسك من جوه كده وبينزل لبنه فيكي يا فيروز نفسي انزل الحس لبن الرجاله الي اتمتعو بلحمك نفسي الحسه من علي كسك وعلي طيزك نفسك تنيكيني في طيزي بالخياره قدام الناس هحححححح( بينزل لبنه من زبره)
وهو بيقوم علشان يعدل هدومه جت فيروز من وراه وراحت زقت الخياره جامد في طيزه
سيد بخوف: احا مين فيروز انتي امتي من هنا و بتعملي ايه هنا انتي
فيروز: هشششش اسكت خالص يا معرص ( بتزق الخياره في طيزه جامد)
وبدءت فيروز تدخل وتخرج الخياره من طيز سيد وكانها بتنيكه لحد ما جاب لبنه تاني وهي نامت علي ضهرها وقالت له تغالي يا محمود نيكني جاند قدام سيد اخويا ( تخيل علشان تهيجه) وفاجئه سيد او ما سمع كده زبره قام كانه منزلش مرتين قبل كده وسيد بكل غشوميه دخل زبره في طيز فيروز. وبقي ينيك فيها جامد وهي بتصوت تحته نيكني كمان نيك اختك الجامده نيكها نيك اختك الي الولاد بيهيجو عليها ويبعبصو فيها في المدرسه نيك نيك اختك كمان يا معرص انا بجيب ودء خرم ظيزها يقفل ويفتح جامد ويضغط علي زبر سيد ويعصره لحد ما سيد نزل لبنه تالت مره في طيزها ونام من التعب...... بعد فتره اتفق سيد مع فيروز انها ترقبهم من ورا الباب وتحاول تغري محمود بكسها وبمنظر كسها علشان يهيج عليها ومحمود شبه الاهبل اداهم هديه هي انه دعاها انها تيجي شقته
خروج من الفلاش ببااااك 1
محمود احااااااااا: ياولاد الزواني عملتو كل ده
فيروز بتلعب في زبره: اه عملنا كل ده علشان نوقعك
محمود قام وحط زبره في بوقها وبدء ينيك في بوقها لحد ما زيره بقي مفرود اوي
قدامه خلي فيروز تنام هلي جمبها ورفع رجلها لفوق وحط زبره،في طيزها وبقي ينيك فيها وهي تصوت من المتعه انها بتتناك بمزاج قدام اخوها وبقي محمود ينيك فيها
فيروز: نيك،تاني نيك في طيزي الملبن الجامده دي الي صحابي كلهم بيبعبصوني فيها نيكني قدام اخويا المعرص نيك نيك
محمود: بنززل
فيروز: هتهم في طيزي اروي عطش طيزي للبن اههه ( بتحيب عسلها)
وتكررت لقائتهم لحد ما محمود قال لسيد انه يفتح فيروز غصب عنها علشان متفكرش تبعد عنهم وهو الي خلي فيروز توقع كنزي وبقي يديهم فلوس علشان يعملو كده
الان
كنزي نزلتت للعيال الكافيه ووشها اصفر ورفيع وتحت عنيها اسود كتير اوي وعنيها حمراا من كتر العياط
انا: كنزي ايه الي عمل فيكي كده يابنتي انطقي
رغد:والنبي قولي بقي يا كنزي متتعبيش قلبي معاكي
الجزء السادس عشر
سلمي: كنننزي يلاهوي ايه الي حصلك كده
رغد: يلاهوي يا،كنزي ردي بقي والنبي
بعد ساعه كامله نتحايل عليها تقول نطقت وقالت الي حصلها كله السحاق مع فيروز ونيك سيد ليها وللفيديوهات وانها اتفتحت وانها ممسوك عليها فيديوهات كل ده قالت عليه
اسلام،: سيبو الحوار ده عليا تعال يا،احمد
طلعنا علي ابو اسلام وخدنا جورج معانا
اسلام: خلاص كده خلصنا ارتاحتي يا استاذه كنزي
كنزي: (بتعيط) طب وشرفي الي ضاع محدش هيرضي يتجوزني
اسلام: انا الي هتجوزك....... انا بحبك يا كنزي........
...
....
....
الجزء السابع عشر
اسلام: انا هتجوزك يا كنزي..... انا بحبك
كنزي ( فاتحه بوقها ومش مصدقه وعلامات الاستغراب والفرحه مليه وشها)
اسلام: انا مش بس بحبك لا ده انا بحبك من زمان بحبك من حتي ما قبل تخشي شلتنا او حتي جامعتنا....... كنزي انتي كنتي شاطره وكنت انا عارف انك نفسك في طب..... انا ذاكرت علشانك علشان ابقي معاكي في نفس الجامعه...... كنزي انا عمري ما فكرت ولا هفكر اني احب حد زي ما بحبك........ كنزي انتي ديما موجوده جوا قلبي مهما حصل.... لو اتفتحتي، اتهددتي، اغنصبتي، برضو هفضل احبك..... انا ديما شايفك طول اليوم لو انتي معايا، لو مش معايا فا انتي في خيالي وديما علي لساني يعني لو شوفت بنت بقول دي شبه كنزي في طريقه كلمها في بصتها في كل ده كنزي انا لو نايم وبحلم فا 10000000% انا بحلم بيكي جمبي ولو مش بحلم فا انتي صورتك محفوره علي جفني....... ( اسلام وطي علي ركبته ومسك ايدها) تقبلي تشاركيني في باقي حياتي وتبقي معايا علي كل حاجه حلوه او وحشه
كنزي ( فرحانه اوي اوي اوي ان حلمها اتحقق ان اسلام ممكن انه يبصلها اصلا ويبقي حبيبها اصلها بتحبه من اول ايام الجامعه بتحب حضوره وخفه دمه (( كدب اه انا عارف اسلام بيض)) قربت من الشله علشانه وهي استغلت ان سلمي جت تكلمها علشان تخش في شلتهم كانت بحبه هو بس وكانت بتعيط علشان شكلها وهي مفتوحه قدامه مش علشان عايزه تتجوز او حاجه
كنزي بدءت تعيط جامد اوي وراحت نطت عليه وهو لسه علي ركبته وقعو علي الاوض بقت فوقه وبقت تحضن فيه جامد جامد اوي وبقت تبوسه من كل حته في وشه جامد اوي وتقوله انها بتحبه اوي اوي اوي وانه اغلي ما في حياتها وانها كان في يوم حلمها انه يكلمها بس واديه دلوقتي قالها انه بيحبها
بعد فتره كده كنزي بدءت انها تخرج من حالتها الي هي فيها وكانت بتخرج مع اسلام كل يوم وهو بيحاول يحسسها بالامان وانه ديما جمبها
بعد فتتتره
سلمي كلمتني واتفقنا علي اننا نخرج مع بعض
وقولتلها تقابلني عند مكان كده
سلمي جت عليا وانا قاعد في العربيه وجمبي بنت اتصدمت من كده دي جايبه جواب فيه اعترافها بانها بتحبني دي كاتبه 6 صفحات ( رغايه اوي سلمي دي) المهم دخلت العربيه وقعدت ورا
سلمي: ازيك
حنان: الحمد *** تمام انتي صاحبه احمد
انا: حنان بنت صاحبه ماما هروح اقدم لها في الجامعه النهارده
سلمي: اه طبعا وماله طب والخروجه
انا: نبقي نخرج بعدها
وقعدت اهزر انا وحنان جامد اوي وضحكنا جامد
سلمي: احمد انا عايزه اديك حاجه ( في ايدها الجواب)
انا: ايه يا سلمي اتفضلي
وفاجئه حنان قلشه قلشه وقعدت اضحك انا وهي جامد اوي
انا: كفك كفك حلوه،القلشه دي جميله ( بعيط من الضحك)
انا: ها يا سلمي هتديني ايه
سلمي: اه.... كنا هديك جوا... قصدي فلوس المكوه الي حسبت عليها لما كنت عندنا ومعكناش فكه،
انا: اقعدي يا هطله تديني فلوس ايه انتي زي اخي وامك اكترمن امي يعني زيتنا،في دقيقنا امال ايه الجواب الي في ايدك ده
سلمي: لا ده جواب ماما كانت بعتاه لجامعتها علشان تطلب منحه للدراسه مره تانيه اصلها عايزه تشتغل ( اي كلام)
بعد ما خلصنا تقديم الجامعه لحنان طلبت انها تخرج معانا وسلمي كانت مخنوقه اوي وطلبت،انها تروح في نص الخروج وطلبت اوبر ومشيت،فعلا ومخلتنيش اوصلها
حنان: البنت دي شكلها بتحبك وبتغير عليك
انا: لا دي شايفاني زي اخوها بالظبط
حنان اسمع الكلام انا بقولك بتحبك يعني بتحبك
وخلصنا اليوم وروحت حنان وبقفل العربيه وقع قدامي جواب واقع في الدواسه،.... ده بتاع سلمي بتاع امها...
الجزء الثامن عشر
ببص كده جوا العربيه قبل ما اقفلها لقيت الجواب بتاع ام سلمي الي هي قالت عليه اخدته في ايدي علشان ابقي اديهولها بعد كده
طلعت استحميت ونمت صحيت تاني يوم نزلت ورحت علي بيت سلمي وبخبط وفي ايدي الجواب فتحت سلمي خرجت دماغها بس لقتني واقف وفي ايدي الجواب
سلمي: احييييييه **** ميكنش قرءه ****
فتحت سلمي الباب ونتشت الجواب من ايدي وجريت علي اوضتها بسرعه
انا: يا بنت الهطله هههههه
بعد كام يوم كنا قاعدين الشله كلها
رغد: تيجو نطلع الساحل 4 ايام
اسلام: لا بلاش ساحل هتلاقيه زحمه فشخ دلوقتي
سلمي: اه هتلاقي الساحل زحمه
انا: طب تيجو نطلع الجونه او دهب
اسلام لا دهب بعيده اوي تعالو الجونه
انا: اشطا خلاص الاسبوع الجاي نروح بعربيتي
المهم جهزت شنطتي مخدتش هدوم كتير شنطه ضهر يعني وعديت علي اسلام لقيته واخد شنطه ضهر برضو زي وعديت علي سلمي ورغد لقيت كل واحده واحده شنطه سفر كبيره( احا دول 4 ايام) وكنزي واخده شنطه ضهر برضو بس واخذه معاها شنطه سفر صغيره
المهم حطيت الشنط في العربيه ومشينا
الجونه 8 ساعات
المهم مشينا واول 3 ساعات سوقتهم انا وبعدين سلمي ساقت ساعه واسلام ساق ساعتين وكملت انا الباقي
وصلنا مهدودين خالص كل واحد طلع اوضته كانت توزيعه الاوض كده
سلمي. رغد. كنزي اوضه فيها 3 سراير
انا اوضه بسرير
اسلام اوضه بسرير
دخلت الاوضه وحطيت لبسي واستحميت ونمت صحيت تاني يوم علي 8 كده ملقتش حد منهم صاحي لبست المايوه ونزلت البحر وخدت معايا كتاب فضلت قاعد علي البحر لحد الضهر ولقيت رغد بتتصل بتقولي انت فين قولتلها علي البحر نص ساعه لقيتهم كلهم قدامي رغد لابسه مايوه اسود شرعي وسلمي لابسه مايوه قطعه واحده لونه موف وهي بيضه وكان شكلها من الاخر كده حاجه تانيه وكنزي لابسه مايوه بامبي وماسكه في ايد اسلام جامد وهو حاضنها اوي
نزلنا البحر وكان واحده واقفه جمب اسلام عماله تلمسه من زبره لمسات متكرره ويبان انه من غير قصدها قام اسلام وخرج من البحر
كنزي: رايح فين
اسلام: رايح الحمام وجاي ثانيه واحده وخرج البنت خرجت وراه علطول وكنزي عرفت انها خرجت علشانها فا راحت وراهم
اسلام ماشي ناحيه الحمام
(البنت اسمها رقيه)
رقيه: استني بس يا عسل انت كده
واقفين وراهم حيطه كبيره كده يعني الي علي البحر ميشوفهمش بس كنزي قررت تتجسس عليهم وتشوف بيقولو ايه
رقيه: بسسس بسسسسسس
اسلام: حضرتك عايزه ايه
رقيه: هكون عايزه ايه نتعرف يعني وانت حلوه،وقمر كده
اسلام: حضرتك انا معرفكيش ومش عايز اعرفك اصلا علشان انتي وسخه وانا قدامي الي ماليا عيني وراح ماشي
كنزي واقفه ورا الحيطه وكانت مبسوطه اوي انه عمل كده اسلام فاجئه كنزي جريت
كنزي: اسلام... اسلااااااام
اسلام وقف وبصلها راحت نطت لفت ايدها حولين رقبته وبقت تحضنه جااامد اوي
كنزي: انا بحبك اوي اوي يا اسلام
اسلام: انا مش هقول بحبك اصلا علشان اكلمه دي مش هتوصف 1% من الي انا حاسه ناحيتك يا كنزي:g058:
بليل قاعد انا واسلام علي حمام السباحه ورغد وكنزي وسلمي في حمام السباحه
اسلام: روح قولها روح يا ابني مش هتخسر حاجه و**** روح بس
انا: خايف اخسر صحوبيتها اخسرها يا ابني انا بحبها اوي و**** وخايف اني اخسرها
عارف يا اسلام انا قصادها ببقي اهبل اوي انت بتشوفي قصاد اي بنت بقتلها بثقتي بنفسي
انما سلمي حاجه تانيه انا حاسس اني مستاهلش انها تحبني تحسها اعلي مني واطيب مني سلمي دي بحس انها اطيب واحده شوفتها في حياتي و**** :g058:
حاسس اني هقولها اروح اقولها يسطا؟
اسلام: روح يسطا روح
انا: مش عارف اروحلها امتي يسطا
اسلام: روح في الوقت المناسب يسطا الي انت تشوف انه كويس
انا: ماشي يصاحبي يلا ننزل
نزلنا معاهم ولعبنا بكوره كانت موجوده اصلا في حمام السباحه وطلعنا وانا طالع كان زبي واقف اوي معرفش ليه والمايوه كان لازق فيه جامد ووكان بارز من تحت المايوه وتفاصيله باينه سلمي بصت عليه واتكسفت رغد بصت وضحكت وطلعت غيرت من غير ما اهد بالي من ضحكهم ونمت
تاني يوم قررنا اننا نطلع نخيم في الصحرا وطلعنا فعلا
وكان مكان قريب من الفندق وراه يعني نص ساعه مشي
كنا خمس خيم كل واحد خيمه بس كنزي خافت وقررت انها تروح تنام مع اسلام في خيمته نامت في حضنه وهو ايده علي ضهرها يعني وصله فوق طيزها بحاجات بسيطه وفاجئه بصت في وشه جامد وباسته من بوقه وفضلو في بوسه خمس دقايق
كنزي بصوت واطي: عايزاك
اسلام طب تعالي نروح الفندق
اسلام خد كنزي وركبها علي بيتش باجي بتاعنا وراح الفندق بيها وخدها في اوضته واول ما دخلو لفها اسلام.
وقعد يبوس فيها في شفايفها جامد وعلي رقبتها وقلعاها هدومها ومسك بزازها وقعد يمص فيهم جامد وقعد يمشي لسانه علي الحلمه وكنزي بتخسس علي دماغه
كنزي: اه اه يا،حبيبي تاني مص صدري تاني يا قلبي يا كل الي ليا مص صدر حبيبتك الي بتحبها ( ده اسلوبها)
ونزل اسلام لكسها قلعها الكلوت لقي كسها مغرق الكلوت عسل مسكه ورماه بعيد لقي كسها ابيض خااالص ومفيهوش شعره واحده وفيه احمرار كده من عند شفايف كسها وقد يلحس ويمص في شفايف كسها ويعض زنبورها ويلحسه ويشفطه وبعدين خلاها تلف تنام علي طيزها وقعد يلحس كسها من ورا ويلخس خرم طيزها ويدخل لسانه فيه.
وكنزي حرفيا في عالم تاني من المتعه وانها مبسوطه جدا وهيجانه جدا مع انها جابت 3 مرات
كنزي: مصلي تاني يا حبيبي انا بحبك اوي اوي اوي يا كل حياتي بحبك اوي وكلي ملكك وانت كل حياتي انا بموت فيك ااااه كسي اتهري مص دخله بقي والنبي هموت دخله هموت دخل زبرك ريح حبيبتك
اسلام خلاها تلف وبقي يمشي زبره علي كسها من برا وسالها
اسلام: متاكده انك عايزه كده
كنزي: اه عايزه كده اه دخله بقي والنبي دخله هموت
اسلام دخل زبره جوه كسها
كنزي: هححححححححححححححح مليني من جوه زبرك يا،اسلام اه بحبك اه اه براحه انا بموت فيك براحه اه اه
اسلام بقي يدخل ويخرج براحه وبدء يسرع براحه وبقي يرزع جامد وبزازها تروح وتيجي قدامه وهو بقي هيجان جدا
وبدء اسلام يبوسها من بوقها وهو بينيك فيها وحب يغير الوضع ونام علي ضهره وخلي كنزي تطلع علي زبره وتتنطط وفضلت كده لحد ما اسلام نزل وكنزي نزلت. 5 مرات من الهيجان علي اسلام ونامو جمب بعض من غير ما يستحمو
مكنتش عارف انام وخرجت قعدت شويه. علي البحر لقيت شويه سلمي جايه
سلمي: ممكن اقعد
انا: افضلي اقعدي
وفضلنا ساكتين شويه سلمي تعملي ايه لو حد قالك انه بيحبك كده مره واحده
سلمي: علي حسب يعني هو مين
انا: قولي هتتصرفي ازاي معاه لو هو حد قريب منك
سلمي: مش عارفه و**** يا احمد انا ممكن اعمل ايه بس لو بحبه ايد هتبسط،وهقوله اني ببادله نفس الشعور بتسال ليه
انا: ولا حاجه
سلمي: طب انا دخله انام وقامت
قومت وراها ومسكت ايدها هقولك حاجه مهمه اوي وبصيت في عنيها جامد بصت حب وشوق
سلمي بلهفه شديده: قول
نا: انا....... اناا....... انا بحبك يا سلمي بحبك اوي :g058:
الجزء التاسع عشر
انا: سلمي انا بحبك
سلمي بصتلي وعنيها بدءت تدمع جامد وبدءت تقول كلام مش مفهوم وتحضني وتبوس في رقبتي وتتشلعق في كتفي وتعيط جامد وبعدين وقعت علي الارض وقعدت تقول كلام كتير اوي بسرعه جدا مفمهتش منه غيرشويه كلام ( انا بحبك اوووووي و**** ، انا بحبك من 3 ثانوي ، انت فين ده كله انا بحبك اووي و**** بحبك اوي ، انا كنت بكذب لما قولت ان محمود بيحبني انا كنت. متفقه معاه انا بحبك اووي اوي اوي اوي اوي و****)
وفي الاخر قعدت جمبي وسندت راسها علي كتفي وحكتيلي كل الي هي عملته علشان توصلي وكل الي رغد ساعدتها فيه ( من غير ما تحكي طبعا انها قلعت قدامي بقصدها) وقعدت احكيلهاانا بحبها قد ايه
انا: انابحيك مثلا من سنه معرفش مكناش عايز اقولك ليه كنت خايف لتكوني بتحبي ولد تانس مثلافا ترفضيني او مثلاتبقي انتي مش شايفاني غير اخوكي كنت خايف اقرب منك لصداقتنا تروح وساعتها مكنتش هقدراني اشوفك او اتكلم معاكي ولانك اغلي عندي من اي حاجه فا قررت اني مقولكيش علشان انا بحبك اوي اوي اوي انتي كنتي بالنسبه ليا زي الاكسجين والاكل كنتي اهم منهم كنتي جوايا في قلبي.... قصدي كنتي انتي قلبي كنتي انتي الي بتخليني اعيش كنتي انتي الي بتديني الامل كنتي انتي سبب وجودي هنا كنت بخرج من البيت،علشانك اصلا.... انتي اهم من اهم حاجه في حياتي عارفه لما كنتي بتقوليلي اني زي اخوكي كنت بتضايق اوي يا سلمي..... سلمي انا مش هقول بحبك ولا بعشقك علشان ببساطه انتي عارفه اني مقدميش غيرك احبه او اعشقه علشان في وجودك سواء جمبي او مش جمبي فا انتي لغيتي كل الستات الي موجودين في العالم لانك ببساطه سرقتي قلبي ( مسكت دماغها وبوسه قرطها* فوق عنيها وتحت شعرها*)
سلمي: الكلام الي انت قولته كله ده قلبي و****، ثم انك. بتخرج علشان ي فا انا مش بخرج علشانك انا بخرج علشان نفسي لاني لو مشوفتكش اناممكن يحصلي حاجه في دماغي مثلا ممكن اتجنن انا بحبك اكتر ما انت بتحبني وبتحب نفسك وبتحب كل الناس انا حبي ليك اكبر مناكبر حاجه موجوده. في الكون ده ( مسكه ايدي وشبه صوابعها في صوابعي) انت بالنسبه ليا يا احمد مش قلبي وعقلي والكلام ده كله انت كلي انت الي بتمشيني انت الي بتخليني اتنفس انت الي بتخليني اصلا افكر اني اعيش يا احمد انا كلمه بحبك او بعشقك دي متوصفش 00.000001%
من الي انا حساه نتحيتك انا بحبك وبعشقك وبموت فيك انا ممكن اني اموت نفسي علشانك
انا: بس متقولش لحد اني قولت لك كده هعملها مفاجئه قدامهم
سلمي: ماشي يا حبيبي
روحت حضنتها وبوسه قورتها تاني وخطيت دمغي علي دماغها علي كتفي وفضلنا نتكلم لحد ما الشمس طلعت قدام البحر في الصحرا
وصحينا رغد ومشينا ( انا كنت عارف ان كنزي مع اسلام فا توهتهم) ومشينا واحنا ماشين اتصلت باسلام خليته يصحيها ويوديها الاوضه تنام هنا) وفعلا صحاها واستحمت بسرعه وباسها من بوقها بوسه طويله وخلاها تمشي وراحت كملت نوم هناك
وبعد كدا صحينا كلنا روحنا البحر وقعدنا نلعب وكل شويه ابص لسلمي والاقيها بصالي في عيني ومبتحركش عينها من عليا ورحت نحيتها ووشوتها في ودنها انها احلي بنت في البحر النهارده واحلي بنت في الدنيا ديما ومشيت وطلعنا من البحر استحمينا ومشينا
في الطريق
كنت انا واسلام ماشين،في الطريق لوحدنا حكتله كل الي عملته امبارح وقولت اني عايز اعملها مفاجئه
اسلام: اشطا يسطا خلاص بص قولي بس عايز ايه
انا: بص روح مطعم...... فهمت!
اسلام: اه يسطا خلاص
انا: معاك فلوس تكفي
اسلام: اشطا تسلم يصاحبي
مكان اخر
انا: يلا يا جماعه بقي نروح انا عازمكم علي اكل في مطعم انما ايه روعه
رغد: يلا علشان انا جعانه فشخ
سلمي: يلا يا جماعه نخلص طيب
كنزي: امال اسلام فين،
انا: بيحجز لنا طربيزه هناك وهيستنانا
لبسناوخدنا عربيتي ومشينا وكانت سلمي ماسكه ايدي من غير ماهم ياخدو بالهم
ومشبكين ايدينا ورفعت ايديها وبوستها وروحنا المطعم
دخلنا لقينا اسلام قاعد
اسلام: يا جماعه اتاخروتو فا طلبتلكم احسن حاجه هنا ديك رومي
بعد نص ساعه رغي دخل ديك رومي واتنين ماسكينه لابسين لبس خدم ملوك بتوع زمان وحطو اليد الرومي وخلو سلمي تقوم تقطع اليدك الرومي واول ما قطعته بالنص ظهر حاجه لونها ازرق كده طلعتها سلمي لقاها لوحه حديد متوب عليها بحبك بس
فا مسك واحد من الجرسونات رساله وبدء يقراءها
جرسون 1 يتشرف الاستاذ احمد ياسر بعلام سيادتكم انه هو المسؤل عن كل هذا المهرجان والمقصود من كل هذا الاستاذه سلمي بصولي كلهم ملقونيش علي الكرسي فا النور طفا معادا من علي المسرح فا ظهرت قدامهم و انا ماسك مايك وقولت
انا: بحبك وملقتش طريقه احسنمن دي اقولك بيها او افصح بحبي ليكي بيها...... سلمي انا بعشقك
ونطت علي كتفي وقعدت تقول بحبك وكل الكلام بتاع امبارح واكلنا كلنا نبسوطين ومشينا
الجزء العشرون
قراءه ممتعه
مازن: عم اسلام وده اكبر من ابو اسلام ب3 سنين وده راجل عادي متجوز من جيهان ومخلفش عنده فيلا علي البحر مبسوط مع مراته زبره طوله 13 سنتي
جيهان: مرات عم اسلام طولها 168 سنتي وبزازها وسط وطيزها متوسطه برضو وقمحاويه يعني ست عاديه جدا
روحنا من المطعم ده كلنا مبسوطين ورغد كانت اكتر واحده مبسوطه هي وسلمي وكنزي برضو كانت مبسوطه لسلمي اوي بس فرحتها باسلام انه جمبها كانت مغطيه علي كل حاجه ورحنا كلنا وواحنا دخلين علي باب الفندق مسكت ايد سلمي
انا: سلمي بصتلي ووطيت علي ركبتي وطلعت علبه من جيببيي وفتحتها وطلعت خاتم وقولتلها: تقبلي تبقي معايا علي كل حاجه في حياتي علي الحلوه والمره..... تقبلي تبقي معايا ديما مهما حصل..... تقبلي تبقي جمبي لو حصلي اي حاجه مهما كانت... تقبلي تبقي سندي وعوني وستري وشرفي في الحياه دي... تقبلي تبقي مراتي â¤
سلمي حطت ايدها علي بوقها وبقت مبسوطه اوي وعيطت شويه من الفرحه وقالت بصوت منبوح: اااقبل اقبل وقومت حضنتها وقعدت الف بيها ورغد وكنزي واسلام قعدو يسقفو جامد ووقفت ونزلتها علي الارض وبعدين قولتلها تعالي نقعد انا وانتي علي البحر وبعدين مشينا روحنا علي البحر
بعد كلام كتير عن شخصيتنا احنا الاتنين
سلمي: امال انت بتتعلم تايكوندو وشاطر في الالعاب القتاليه كل ده ليه
انا: وانا صغير ابويا مات فا كنت بخاف لحسن حد يضاقني ولا حاجه فا كنت يتحامي بالالعاب. دي بحس بالامان في التمرين اصلي كنتبحس امي معنديش ضهر
بس معايا انتي لازم تحسي بالامان معايا لازم تكون بامان اصلا سلمي انا لو اطول احميكي بعمري هعمل كده لو اطول اجيبلك القمر هنا هعمل كده انا بحبك للدرجه الي تخليني مجنون بيكي
سلمي تحت دراعي ودماغها علي صدري وبتمشيها علي صدري و وانا قلبي كان بيرقص من الفرحه بوجودها جمبي وبحبها ليا بعد كلام كتير اوي طلعنا كل واحد اوضته علي الساعه 1 كده ونمنا صحيت علي 8 انا وخدت الكتاب ونزلت البحر
بعد فتره كده كنت قاعدها علي البحر وبقراء في الكتاب خلصته وحطيته جمبي وقعدت افكر في حيلتي كلها
انا هعمل ايه في حياتي هكمل فيها ازاي
ابويا مات وانا صغير
امي بعيده عني
خيالي وخالتي بيعاملوني اني مش قريبهم بيعاملوني اني حد غريب عنهم كده
عمامي وعماتي دول مشوفتش منهم اي حاجه حلوه او وحشه
سلمي...... سلمي دي الي فضلالي في الدنيا سلمي دي كل حاجه حلوه ممكن تحصل او هتحصل في الدينا دي سلمي... هشيلها جوا عنيا وهحميها بكل تمن هعوض نفسي بيها علي الي فات
بصص ورايا لقيت اسلام ورايا فا خليته يقعد وبعد حوار كده الكلام جاب بعض علي ازاي بقي ابويا وابوه كده
قالي هحييلك بس متقاطعنيش بس قولتله اشطا
( فلاش باك)
هحكي علي لسان اسلام
وانا صغير وعندي 12 سنه كنت *** وسخ وبتفرج علي سكس وبتاع بس مكنتش عارف كل حاجه كنت فاكر النيك ده دخول الزبر الكس بس
فا روحنا كلنا فيلا بتاعت عمي الي علي البحر نصيف وامك مجتش علشان عيانه بس جيت انت وابوك وانا وابويا وعمي ومراته فا لما في يوم لما نمتو كلكو قومت علشان اتفرج علي سكس فا قعدت في البلكونه اتفرجت علي فيلمين وبعد ما خلصت روحت الاوضه علشان انام لقيت نور المطبخ مفتوح نزلت لقيت ابوك وابويا تحت ومعاهم جيهان فا مدخلتش لقيت ابوك بيثبت كاميرا وبيقلع جيهان وابويا بيقلع هدومه ولما. جيهان بقت ملط استغربت من انها بتقاومهم بس كسها كان بيجيب عسل كتير اوي بطريقه غريبه لقيت كلوتها كان مبلول فشخ يعني متغرق المهم ابوك بدء يبوسها وابويا بدء يلحس كسها بعد ما سيحوها بدءو ينيكو فيها جامد ابوك في كسهاوابويا في طيزها لحد ما نزلو لبنهم وبعدين استخبيت انا لقيتها طلعت جري واللبن بينقط من كسها وطيزها وبتعيط عرفت بعد كده ان انها شافتابويا وابوك بيبتذو واحده مشهوره في البلد بفيديوهات ليها فا صرحتهم بكده وقالت انها هتقول لجوزها وهتبلغ عنهم فا حبو يكسرو عينها جامد فا حطولها نقط اثاره في اكلها وبعد ما جوزها نام نزلت المطبخ تجيب ايد الهون تحطها في كسها لقتهم تحت
قراءه ممتعه:g058:
كل سنه وانتو طيبين وعيد سعيد عليكم كلكم
الجزء الواحد والعشرون
انا: خلاص خلاص يا اسلام مش عايز اعرف
اسلام: براحتك بس ده ابوك يعني وكده
انا: لا خلاص مش مهم خلي صورته الي في دماغي متتلوثش اكتر من كده
اسلام: براحتك يا صاحبي
.............................
قضينا اخر يوم عادي زي كل يوم واحنا مروحين كنا بنبدل في السواقه وروحت نمت خالص زي القتيل من غير حتي ما اطلع هدومي ومصحيتش الا بعد يومين
قديت الفتره دي عادي جدا محصلش اي جديد غير اني بقيت اخرج مع سلمي كتير اوي وبحبي ليها بيتضاعف يوم عن يوم. لحد ما جه اليوم الي غير حياتي كان قبل الجامعه بشهرين كنا داخلين رابعه
____________..........__.........__ ________
اخدت سلمي والهام اخرجها وروحنا الكافيه الي بنقعد فيه ديما وقومت غمزت لالهام تقوم تقف جمبي
فا وطيت علي ركبتي وهي شدت سلمي وخلتها تقف قدامي
انا: تقبلي تتجوزيني يا بطايه وتبقي مراتي لاخر العمر
الهام: وتشاركيه في كل لاحظاته وكل حاجه حلوه او وحشه فيها
انا: وتكوني ام عيالي وستري وغطايا لحد ما اموت
الهام: وكمان تكوني الي بتفرج عنه كربه والي تستحمله في مرضه وضيقته وكل مشاكله
انا والهام: تقبلي تبقي مراتي، تقبلي تبقي مراته
سلمي: اقبل اقبل واترمت في حضن امها وكانت مبسوطه اوي
فا اخدتها وقولتلها اني هتجوزها خلاص الشهر الجاي وهي وافقه طبعا وكانت مبسوطه جدا جدا
انا: بس علفكره المفاجئات لسه مخلصتش
سلمي: ايه؟
انا: بصي هناك كده وشاورت عل الباب 1......2........3 وطلع من هناك اسلام ورغد وكنزي كل واحد ماسك حرف من كلمه سلمي معادا السين؟؟ فين السين طلعت انا السين من ورايا وفضلنا نلف دايره انا ورغد وكنزي واسلام زي الهبل والكافيه كله بيتفرج علينا والهام مايته من الضحك وسلمي زيها وقعدنا من التعب وبطننا كلنا بتموتنا من الضحك
قدينا باقي اليوم بين هزار وضحك ولعب
عايزين تعرفو ازاي عملت كده مع الهام هقول لكم اهو
فلاش باااك الهام.
تاني يوم الصبح بعد ما قولت لسلمي اني بحبها اوي الهام اتصلت بيا وقعدت تحلفني اني احافظ علي بنتها واصونها واني فعلا بحبها وبعد كده سالتها اني عايز اعمل حاجه لسلمي وبتاع فا قالت ليا علي فكره الديك الرومي دي اصلها شافتها في فيلم هندي وبتاع فا عملت كده فعلا كنت بتصل بيها ديما اصلا قبل حتي ما ارتبط بسلمي كنت بعتبرها زي امي لحد ما قررت اني خلاص لازم اتجوز سلمي فا قولت لها كده قالت ليا خلاص بص تعال نعمل حاجه مجنونه
انا: مجنونه ازاي نخش ملط؟
الهام: ملط ايه يا اهبل انت اسكت كده
انا: امال هنعمل ايه يا معلمه الهام
الهام: بص قوم هات لنا شاي وكيكه عقبال ما افكره كده
انا: ماشي يلا
الهام: بص بقي انت تعمل........ و.....
انا: وممكن كمان نعمل.....
الهام: بس اوعدني يا ولا انك تحافظ عليها وتحطها في عينك وتصونها دينا واخره يا ابني دي اغلي ما عندي دي كل ما ليا في الدنيا دي
انا: اوعدك اني احافظ عليها اكتر من نفسي اكتر من اي حاجه بخاف عليها في الدنيا دي
الهام: خلاص تعال نجيب بلونات اسمها... هي اسمها ايه صحيح
انا: ممكن ابدل واتجوزك انتي
الهام: اتلم يلا انت
انا: خلاص انا اسف
مكان اخر ( شركه ابو اسلام)
رغد: طب بص بلاش زي المره الي فاتت وتدخله كله كنت تعبتني خالص
معتز: متخافيش خالص هدخله براحه مش انتي قفلتي باب المكتب وانتي دخله
رغد: اه قفلته خلاص متخافش
مسكها معتز وخلها تقوم تقف وبدء يقلعها هدومها كلها حته حته لحد ما قعلها هدومها كلها وقعدها علي كرسي المكتب وخلاها تفتح رجليها ورح يلحس كسها ويمص في زنبورها جامد ويدخل لسانه جوه كسها ويعضعض شفرات كسها البارزه جامد وهي راحت منه في عالم تاني خالص فا حط ايده علي كسها وبدء يدعك
رغد: لا لا اححححححح كده هجيب لا براحه لسانك مهيجني اوي لا لا متدخلش لسانك في خرم ايدي متنكنش طيزي بلسانك لا لا بلاش حاسه بحرقان جوايا طب حط بتاعك بقي والنبي حط بتاعك جوايا بقي والنبي احح كسي حرقني اوي حرقان جامد اوي في كسي يا معتز
قام معتز من جمبها وحط زبره علي باب كسها وبدء يدخل زبره لحد الاخر ويخرج براحه ورغد بدءت تشخر وتتشرمط علي الاخر وهي هيجانه جدا وبدء يدخل زبره ويخرجه براحه وبعد حبه. كده بدء يرزع فيها جامد وهي بزازها تترجرج وقام ضربها علي بزازها جامد لخد ما حس انه عايز ينزل قام خرج بتاعه وجابهم علي بطنها فا قامت ومسحت هدومها وفتحت الباب ودخلت تقعد معاه
فلاش باك
كان معتز ده لسه ناقل جديد فا كان بيشوف رغد راحه وجايه وهي موهوم بيها وعايز يكلمها باي طريقه فا في مره كان في ولاد بيعاكسوها وهو زعقلهم ومشها ووصلها بيتها وصدفه وقع تلفيونه في التراب في الضلمه وهو بيروحها من الخناقه فا هو اتصل بموبيلها علي تلفيونه لحد ما لاقاه ووصلها وروح ولما رجه كلمها وشكرها علي انها اديته موبيلها والكلام جاب بعضه لحد ما اتعودو علي بعض والكلام بدء يكتر ما بنهم لحد ما في يوم قالها تجيله الشقه وهي نيتها انه. هيتجوزها لحد ما نام معاها وفتحها ووعدها انه يتجوزها وكتب ورقه عرفي ولما الجامعه قللت مرتبها قالها تعالي اشتغلي في الشركه الي انا فيها دي
قراءه ممتعه
الجزء الثاني والعشرون
بعد ما معتز مسح لبنه من علي رغد قام وقعد قدامها ولبس هدومه قامت رغد لبست وقعدت علي رجله وبقت تمشي ايدها علي شعره
رغد: مش هتتجوزني بقي بقالنا كتير اوي في الموضوع ده ومفيش اي جديد
معتز: اه طبعا طبعا هتجوزك امال
رغد: كويس يا حبيبي
وقامو كملو باقي اليوم شغل وروح معتز وامه جتله تكلمه في حوار كده
منه( امه) : روحت كلمت ام فيروز دي زي ما انت طلبت بس هي رفضت
معتز قام انتفض: رفضت رفضت ازاي يعني لازم توافق انا حياتي معتمده عليها
نام معتز وبليل راح علي بيت فيروز لقاها نزله وراحلها
معتز: ممكن اعرف ليه مش راضيه تتجوزيني انا بحبك اوي وهصونك صدقيني لازم تعرفي اني هقبلك بكل عيوبك
فيروز: مش هينفع نتجوز ( بتعيط) متضغطش عليا اكتر من كده
ام فيروز ةانت جايه وسمعت الحوار ده: ليه ماله معتز اتجوزيه
معتز: ايوه قوليلها ياام فيروز
فيروز زعقت فيهم وطلعت االبيت وقفلت عليها الباب
وامها فضلت اسبوع تزن علي دماغها وتحاول تقنعها بيه وانه بيحبها وهيصونها وانه هيتقبل كل عيوبها
لحد مافيروز كانت بتكلم نفسها: عايز يقبلني بكل عيوبي حاضر يا معتز انت حر
فيروز: ماما انا مواقفه اتجوزه بس الفرح يبقي بعد اسبوعين والمؤخر 5 مليون جنيه
ام فيروز زغرطت واتصلت بمعتز وقالت له علي كل حاجه وشروطها وواقفه لانه مكنش عايز يسيبها او يطلقها لانه بيحبها وهي مش مدياله وش
وانشغلو كلهم بالشغل وغاب معتز عن شغله لمده اسبوع ورغد تتصل عليه وتليفونه مغلق لحد ما قررت تروح البيت له لقت تحت البيت انوار فا لقت عيل خارج من بيتهم فا قالت له انده ياحبيبي علي معتز فا لما نزلها اتصدم من وجودها قدامه
معتز: رغد! ايه الي جابك هنا
رغد: جايه اسال،عليك مجاش ليه بقالك اسبوع
معتز: معلش مشغول
واحد معدي: مبروك يا معتز وعقبال البكاري
رغد: فرح مين ده يا معتز
معتز: فرحي يا رغد
رغد: فرحك! علي مين وانا انت فتحتني ووعدتني انك عمرك ما هتسبني ابدا معتز قول انه مقلب
معتز: يلا يا رغد من هنا مش هينفع تقفي معايا انا راجل مكتوب كتابي واعملي حسابك جاي بكرا الشركه وهنام معاكي هناك قبل ما اتجوز اخر مره بقي
رغد مشيت وهي الدموع ماليه عنيها وبتعيط اوي علي انها اتفتحت وسنين عمرها راحت وحبها،وكل حاجه
وراحت الشركه تاني يوم ومعتز قالها تعالي فا راحتله وقالها تقلع علشان يخلصو بسرعه فا قامت عليه ضرب وضربته شلالايت كتير اوي في بضانه وصدره وجسمه كله وبعدين خرحت روحت قام معتز متبهدل فا قرر ينتقم......بعتلها فيديوهات ليها وهي بتتناك منه وهو وشه متشخبط عليه وصوره تانيه والفيديو منشور
رغد اتصدمت وحياتها اتبهدلت فا قررت انها تسيب البيت وتهرب وتبيع الشقه وتسافر بلد تاينه وهي منقبه
ليله دخله معتز
قاعد معتز جمبه فيروز علي وشها ابتسامه صفرا اوي وهو مبسوط لان حلمه اتحقق لانه اتجوز حب حياته ومش هيسبها ابدا
وبعد ما خلص الفرح خدها معتز ووقفو تحت شقته وشالها علي ايده وطلع بيها السلم وفتح الباب ودخلو غيرو هدومهم قالت له فيرروز وتحجتت باي حجه انعا تعبانه فرح وكده ونامو جمب بعض لحد تانيي يوم
فا صحي تاني يوم معتز وهو هيتجنن عليها انه ينيكها
وجت امه وامها وزغريط وافراح وبتاع فا دار حور كده بين معتزه وامه
ام معتز: ايه يا واد طمني عملت ايه
معتز: معمتلش حاجه يحجه كانت تعبانه
ام معتز: يا واكسه يا وكسه قال تعبانه قال
معتز: متخافيش ياماما خصلها انا النهارده هاتو بس عربيه اسعاف تحت البيت ممكن نحتاجها
ام معتز: هههههه هنشوف
وعدي اليوم ما بين مباركات وهزار ومعتز يقفش بزازها لو لوحدهم لحد ما جه اليل وقررت فيروز انها تصارحه بحقيقتها
فا لبست قميص نوم احمر لحد فوق ركبتها ومنغير سونتيان ولبست كلوت مش شفاف
وبدء معتز يبوس فيها وهي بتحاول تتجاوب معاه علشان متبينش اي حاجة وبدء يقلها القميص من فوق وقعد يمص ويلحس في بزازها ويمشي ايده علي الحلمه ويفعص فيهم ويعض في بزازها جامد وهي علي وشها ابتسامه صفرا خالص وبعدين بدء ينزل ايده علي الكلوت وسحبه مره واحده علشان يلحس كسها وبدء ينزله براحه لقي شعر خفيف اتفاجئ ياعيني
وبدء ينزل الكلوت من. علي كسها علشان يلحسه.... بس
قراءه ممتعه :g030:
الجزء الثالث والعشرون
اخو معتز
_اخو معتز بهاء عنده 20 سنه وعيال صايع وطويل ومشعر وعنده دقن وجسمه رياضي وشعره اسود وناعم ولابس نضاره من الاخر البنلات بتموت عليه بس هو ندل وواطي
_نسرين :صاحبه بهاء وبتحبه اوي وهو بيلح عليها جدا انها تجيله الشقه بس هي بترفض هي بيضه وبزازها وسط وطيزها وسط برضو
_ليان :اخت معتز وبهاء وهي بيضه قشطه وبزازها كبار وطيزها نفس الكلام يعني كيرفي بس هي محترمه اوي
قبل الحادث بعده ساعات
بهاء : ماما يا بنتي تعبانه وعايزه تشوفك ضروري
نسرين :اعمل ايه يعني يا بهاء
بهاء : يا بنتي تعالي زوريها
نسرين :طب اقول لماماا ايه يا بهاء طييب
بهاء : قولي اي حاجه قولي راحه لصاحبتي وهتاخر
نسرين : حاضر هشوف
بهاء : مفيهاش حاضر هشوفي تبقي عندي علي 9 يلا سلام انا بحبك
نسرين :وانا كمان بحبك اوي سلام
قفلت نسرين مع بهاء وهي بتفكر في والدته الي كلمتها اكتر من مره وهي دلوقيت عيانه وهي بتحبها وبتحب بهاء اكتر منها ومستعده تعمل اي حاجه علشان وبتحاول ترضيه باي طريقه مهما كانت لانه لو بص بره هيلاقي 100 واحه ترضيه عنها وقامت علشان تجهز نفسها علشان تخرج وطلبت الماكوه من اختها علشان تكوي هدومها وطبق فيه مايه بس للقدر راي اخر الطبق بتاع المايه وقع علي الارض علي السلك بتاع الشاحن حرق الموبيل فا هي اتعصبت علي اختها فا زقتها واختها بتقع الماكوه وقعت علي رجلها حرقتها فا اتضربت يومها علقت موت من ابوها وحرمها من الخروج اخر شهرين في الااجازه
بهههههاء
بهاء واقف بيتكلم في التليفون
بهاء: ايوه يابني جايه النهاره طبعا …… امال هو انا قليل طبعا جايه النهارده ………اه قوللها علي السلم الي ورا متخافش مش هيبقي فيه صوت ….. محدش هيعرف متخافش مهو في الدور الي فوق الي فيه المخزون والبطاطين والهدوم الشتوي محدش بيطلع خالص اطمن
بعد فتره دخل بهاء اصحابه الشقه الي فوق واستنو البنت تيجي عدي نص ساعه والسكوت هو الحاضر بينهم لحد ما رن تليفون بهاء وكان امه بتقوله ان اخوه في المستشفي وهي تعيط جامد
بهاء قالهم لما تيجي ابقو كتفوها وخدوها مزرعه صاحبنا عقبال ما اجيلكو هي بيضا وبزازها كبار كده (دي كانت غلطه عمره )
المستشفي
الام يا بنتي روحي نامي انتي في البيت انتي سخنه اهه وطلعيلك بطانيه من الشقه الي فوق تتغطي بيها
قالت لها لا ومعرفش ايه بعد اصرار الام وافقت البنت انها تروح وبعد ما خرجت ب20 دقيقه وصل بهاء وسال علي اخته وامه قالت انها نايمه في البيت
روحت البيت وفتحته ودخلت حاجتها ومغيرتش وطلعت للشقه الي فوق المخزن علشان تجيب بطانيه من الدولاب الي فوق
ودخلت فتحت الباب براحه وفتحت النور لقت قدامها 4 شباب واقفين اتلمو عليها وكتفوها وخدوهاعلي المزرعه بسرعه جدا ومحدش شاف حاجه
واول ما وصلو فكوها وقلعوها ملط وهي ملقتش فايده من الصريخ فا بقت تتحايل عليهم جامد والدموع بتحمي في جسمها بس لا حياه لمن تنادي وقام اول واحد منهم وقعد يبوس فيها غصب عنها ونزل علي بزازها وقعد يلحس فيها ويمص حلمتها وبعد ينفتح رجلها هنا بقي اغمي عليها من العياط ومن الصرخ وحط بتاعه في كسها مره واحده وهي بنت ودخل راسه بس نزل شرفها دم بكارتها علي زبره واول ما نزل بص لصحابه وقعد يضحك :الشرموطه طلعت بنت
وقعد يدخل ويخرج والدم نازل من كسها لحد ما نزل لبنه جوه وبعدين قام الي بعده عدلها وعدل طيزها وتف علي خرمها وقد يزق ويحشر في رلس زبره لحد ما دخلت كلها وبعدين حشره كله وقعد يرزع فيها جامد وجه التالت وحطه في كسها وهي لسه متخدره وقعدو ينيكو فيها جامد لحد ما نزلو وقعدو يبدلو عليها طول اليليل لحد ما الصبح طلع ومشوها البيت وهي من الصدمه جالها صدمه عصبيه حاده وفقدان للنطق …………
تحياتي وقراءه ممتعه للجميع
الجزء الرابع والعشرون
بعد فتره رجع فيروز ومعتز بيتهم وعاشوا فى سعادة وخلفوا احلى ولاد
مكان اخر بيت الهام
انا :يا جدعان فاضل 3 اسابيع علي الفرح متاكدين ان كل حاجه جاهزه ؟
كنزي واسلام ورغد: اه يا عم متخافش بس
انا : طب تمام ..القاعه وكل الدعوات اتوزعت
رغد : اه كل حاجه صدقني اتوزعت اخرس بقي ده انت صداع يا جدع
وصلت سلمي والهام من برا لقونا في بيتهم
الهام: اتحتليتو البيت يخربيتكو
كنزي : ماما دي يا سلمي ....؟ عسل **** يخليهالك (بتضحك لوحدها)
رغد :ايه ده انتي بتضحكي خدي ارقامنا بقي
كنزي : للاسف مش ليسبيان
رغد ضربت كنزي علي كتفها
المهم عدي الاسبوع بسرعه جدا وخلاص فاضل اسبوع علي فرحي وقاعد انا وسلمي عندهم في الشقه بليل لوحدنا
انا : مش مصدق ان خلاص كده هبقي متجوز وقاعد في بيت يلمني ........كده كل حاجه عدت بسرعه خالص معرفتش ازاي كانت كل حياتي قبل ما اخد خطوات كبيره كده كانت همجيه ودلوقتي لازم تبقي منظمه اشد تنظيم اتمني تساعديني في ده يا حبيبتي والنبي ............
سلمي : انا اساعدك ده انا اشيل المسؤليه عنك كلها احمد لو انت محتاج عيني صدقني انا اديهالك من غير حتي ما افكر انا بحبك جدا صدقني انا لو عيشت حياتي كلها خدامه تحت رجليك مش هقدر حتي اني ارضي حبي ليك حبي ليك بيدفعني اني اعمل اي حاجه وكل حاجه ده انا يا جدع اتفقت اني ابان بحب متحرش علشان تغير عليا بس هنقول ايه البعيد لطخ
انا : لطخ ؟؟ في بنت محترمه تقول لطخ ؟؟؟؟
وروحت عليها وحطيت ايدي علي خدها وبصيبت في عنيها وقولتلها
اانا : انا لو فضلت عمري كل اقولك اني بحبك وبعشقك كده مش هبقي قدرت اني اوصلك ربع مشاعري حتي انتي بالنسبه ليا ملاك نازل من السما يا سلمي انتي كل حياتي وكل دنيتي فكري فيها هتلاقي ان الحياه من غيرك بالنسبه ليا جحيم ومقدرش عليها ...........اوعديني نموت مع بعض ونعيش مع بعض ....
سلمي : اوعدك نفضل مع بعض في كل تفاصيل حياتنا للحلوه والمره
انا :المره صدقيني هتبقي حلوه بيكي............هو امك لازم كده تروح تعزم اهلها في البلد ما كانت تعزمهم بالتليفون وخلاص
وبصيت في الساعه لقيتها 3 الفجر ......خلاص كده خلصنا لازم امشي يا قمرايه
سلمي : انت اهبل امال انا جيباك ليه مش رغد وكنزي مش فاضين يجو يباتو معايا وانا بخاف انام لوحدي
انا : اهه انا عارف الكلام ده كويس تنيميني جمبك اصحي علي واد يقولي يا بابا لا يا حجه الكلام ده مش عليا
سلمي : والنبي تتوكس
ونمت انا في الصاله وهي نامت في الاوضه وصحيت علي الهام وهي بخش الشقه الصبح
الهام : بنتي فين ياض
انا : جوه في الاوضه ............ لا لا اقفلي الستاره ايه الي في ايدك دي سكينه دي
الهام : اصل افتكرت اني هاجي الا قيكو في حضن بعد في السرير وهو غرقان دم فا كنت هغسل عاري
انا : تغسلي عارك بسكينه يا هبله هاتي فانيش علشان لو فيه بقع
الهام : انا هبله ياض انا قد امك يا ولا وجريت ورايا بالسكينه دخلت بسرعه اوضه سلمي وهي نايمه وقفلت الباب ورايا هي صحيت لقتني في الاوضه وقامت وقفت وهي ناسيه انها نايمه بسونتيان وكلوت بس واول ما شوفتها انا تنحت حرفيا كانت ملاك او احلي ممكن من الملاك كمان كانت احلي كمان من الشاي الي بعمله وانا صغير واتحط فيه 10 معالق سكر
كانت رجلين ملفوفين مفيمهش اي ترهلات وكمان عند فخادها من تحت قريب من كسها مكنش فيه اي سواد خالص كانت بنفس اللون وكان كلوتها اسود والسونتيان اسود برضو وهي قالت ليا لما شافت نفسها ..... اطلع براااا بسرعه
خرجت وكلي فرح ان دي هتبقي ملكي في يوم من الايام بعد بالظبط اسبوع
وعدي الاسبوع وجه يوم الفرح وكنت حاجز اوضتين جمب بعض مكنتش اعرف انهم مفتوحين علي بعض وكنت بلبس في اوضه والعروسه في اوضه ومعايا اسلام
اسلام كان بيبحكيلي الحاجات الي شافها عند ابويا في المكتب وحكي ليا القصه دي
ابويا دخل علي (صباح خالت سلمي ) وهي لابسه قميص نوم لونه احمر مفتوح من الصددر ولحد الكس من فوق وبعدين قعد يلحسلها كسها وهس كانت بتكتم اهاتهات علي قد ما تقدر لحد ما قومها وعمل وضع الدودجي وحطه في كسها
انا : في كسها مش هي متجوزتش
اسلام : اه مهو ابوك فتحها ساعتها
(كل ده وسلمي سامعنا وبتحاول تترجم كل ده وهي بتعيط والميك اب سايح علي وشها )
انا : اه كمل
اسلام: وبعدين طلع زبره من كسها ومسح الدم وفضل ينيك فيها نص ساعهع لحد ما جابهم علي طيزها
وقالتهله انها عايزه تكسر عين الهام ام سلمي وانه ينيكها والفيديو خلص لحد هنا
في الحته دي دخلتى سلمي الاوضه وقالت لاسلام بزعيق اطلع برا وقالت
سلمي : ىاكسر عين ام سلمي الهام
ابوك الواطي الحيوان انت اكيد شبهه ابعد عني متلمسنيش ابببعد عني
انا : طب سلمي استني بس والنبي اشرحلك طيب استني ( والدموع ماليا عيني ) سلمي والنبي افهمي انا مش شبهه انتي فاهمه غلط والنبي افهمي يلعن *** ابويا اه علشانك انتي اعمل اي حاجه طب استني افهميني والنبي اسمعيني
سلمي : مفيش وقت اسمعك (بدءت تقلع هدومها )
انا: بتعملي ايه انتي
سلمي هششش مش احنا كتبنا الكتاب يبقي انا مراتك اسكت بس
وفضلت تقع كل هدوها وانا من الرهبه والخوف بدءت تمشي عندي اول ولما قلعت ملط قلعتني هدومي وبعدين نزلت تمص زبري وتلحس راسه مع انها مبتفمش في كده خالص وملهاش في الموضوع بس كانت بتحاول وبعدين قمومتها قعدتها علي السرير ومسكت شفايفها بين شفايفي وفضلت الحس فيهم مش ابوس وبعدين نزل علي رقبتها وفضلت ابوس والحس فيها وبعدين نزلت لصدرها مسكت الحلمه الاولي في سناني وسلمي بتتاوه وبتخرج اهاتها بصوت عالي وهي في عالم تاني وقافله علي كسها من الشهوه
وبعدين مسكت حلمتها التانيه بلساني لحست فيها برضو وبعدين ضميت البزين علي بعض وخليت الحلمتين يلمسو بعض وفضلت امشي لساني عليهم واعضهم في نفس الوقت لقيت رجلها بتتحرك جامد طلعه ونزله بتحكهم في بعض يعني عرفت انها نزلت وبعدين فتحت رجلها علشان اشوف الي عمري ما شوفته كس ولا في الاحلام وبعدين حطيت لساني عليه وهي بتصوت من متعتها وبعدين قدت امص والحس في شفايف كسها وامص فيها واعض في زنبورها وقمت جبت زبري وبدءت افرش في كسها طالع ونازل لحد ما دخلته نزل دم من كسها وبدءت انيكها بهدوء وبرمانسيه علشان الجرح الي في كسها لسه جديد وهي بتتمتع جدا مع كل دخله كسها وكل خروجه وهي بتصوت من المتعه وبعدن قلبتها علي بطنها وخلت زبري في طيزها من ورا وبدءت انيك بالراحه لحد ما نزلت لبن كتير اوي في كسها قامت لفت سلمي وحضنتني وفي ودني قالت ليا
سلمي :حبيبي طلقني .................
قراءه ممتعه تحياتي :g058::g014::wave:
الجزء الخامس والعشرون
طبعا انا اتاخرت انا عارف بس هتسامحوني او هتطردوني من المنتدي بعد الاجزاء الجايه دي ايهما اقرب الصراحه
سلمي : حبيبي ..... طلقني
انا بصيتلها والدموع بدءت تملي عيني والحزن باين منها اوي
انا الكلام بيدوب تحت شفايفي : ططط ططب ممكن تقعدي ونفهمي انتي مش فاهمه اي حاجه خالص
سلمي قامت تلبس هدومها الي موجوده في الاوضه ولبني نازل من كسها لونه بمبي من دم بكارتها
وبصت ليا بعيون فيها حزن شويه ومليها الغضب
سلمي : افهم ايه انا انت عايزني افهم ايه عايزني افهم ان ابوك نام مع خالتي وفتحها وكمان اتفقو انهم يعملو الوساخه بتاعتهم دي في امي لا لا انا عمري ما اتجوز واحد زيك ابعد عني ( عيونها اتملت دموع)
سلمي بتفتح باب الاوضه علشان تمشي نزلت وانا ملط وعيوني تقريبا بتحميني مسكت اديها وقعدت اقولها
انا : والنبي افهميني طيب انا لو لفيت الدنيا كلها مش هلاقيكي تاني انا مش مستعد اخسرك وصدقيني عمري ما هطلقك عمري ما هطلقك انتي مش فاهمه الحوار طيب والنبي اسمعيني
سلمي : احمد انا مش عايز افهم لو مش هتطلقني يبقي مش هتشوف وشي تاني ابدا
اول ما قالت كده سلمي كل حاجه حوليا بقت تمشي بطيئ والدنيا بتلف ولقتني مسكت رجلها بوستها انها تقعد معايا وتفهم خرجت سلمي ولقت امها قداهما
الهام : راحه فين يا بنتي انتي وايه الي بهدل مككياج وشك كده وفين الفستان الفرح هيبدء بعد نص ساعه
سلمي : سيبيني في حالي مش هتجوز الحيوان ده مش هقدر اني ابص في وشه كل يوم الصبح ده (مسكتها الهام من ايديها )
الهام : انتي بتقولي ايه انتي ليه كل ده فيه ايه
سلمي : سيبيني امشي سيبي ايدي
الهام ضربتها بالقلم : لما اقولك استني يبقي تستني
سلمي حطت ايدها علي خدها والدموع ماليا عينها وبتعيط بحرقه جريت من قدام امها ونزلت برا الفندق ركبت تاكسي طلعت علي بيتها جابت هدوم وفلوس بسرعه وخرجت ..............
الهام دخلتلي لقتني قاعد تحت اللحاف ملط وبعيط بحرقه
الهام: ايه الي حصل فهمني عملت ايه في بنتي
انا : سم سمعت سمعتني انا واسلام واحنا بنتكلم علي حوار اختك وابويا لحد حتت انها كانت عايزا ابويا ينام معاكي ودخلت عليا وخلتني افتحها وانزل وجواها وطلبت الطلاق اتحيلت عليها كتير اوي انها تسمعني لدرجه اني بوست رجلها ولا سمعت كلامي وخرجت ( كملت عياط)
الهام : ينهار اسود ينهار اسود والجوازه ............راحت فين الهبله دي
الهام تماسكت ومسكت نفسها في الموقف ده وجابت شمعه وحرقت حته من الفستان ووخبت الشبكه وخرجت قالت للناس ان الشبكه اتسرقت وشمعه وقت علي الفستان حرقت حته منه كبير وسلمي زعلت ومشيت معيطه واحمد هيعوضها بانه يوديها شهر عسل محترم
لبست وخرجت انا واسلام دورنا في البيت دورنا عند جيرانها ورنا عند كل القرايب دورنا عند كل الناس الي نعرفهم دورنا في كل حته
بعد تلات ايام
منمتش بقالي تلات ليالي مش هيجيلي نوم الا اما الاقيها لازم الاقيها دورت عند كل الناس الي اعرفهم والي معرفهمش اعمل ايه اكتر من كده طيب خليت ابو اسلام يسالي عليها في كل مستشفي كل قسم وكل حته روحت كل حته روحناها مع بعض بس للاسف روحتها لوحدي علي امل اني الاقيها هناك يارببييي
جالي تلفيون من ابو اسلام
انا : ايوه لقيتو حاجه
هو : اه لفينا واحد صاحبي في اداره مرور اسكندريه قالي انها من 4 ساعات مسكوها برخصه قديمه متججدتش وعملو عليها مخالفه
انا : من اربع ساعات يعني الساعه 8 بليل تمام انا رايح هناك حالا طب مقلكش فين بالظبط
هو : في محطه الرمل
انا :محطه الرمل انا رايح حالا
نزلت بالعربيه بسرعه عمري ما وصلتلها قبل كده علشان الاقي اسلام واقف مستنيني تحت
اخدت اسلام ومشينا الساعه 12:15 كنا علي الطريق
كنت شايف العربيات قدامي وسايق بس دماغي في مكان تاني رجلي كانت بتدوس علي الدواس لوحدها وبتفادي العربيات علي حاجات بسيطه افتكرت لما العيال طلعو عليها سمعه في ثانوي انها شمال
_عداد السرعه: 160...........
افتكرت لما اتخانقنا اول اكبر خناقه ولما صالحتها بشريط لعمر خيرت
_عداد السرعه: 169..............
افتكرت لما اتخانقتلها علي الكرنيش وضربت العيال كلهم
_عداد السرعه: 190 .............
اسلام قصادي الناحيه التانيه بيتكلم وبيصوت اني اهدي السرعه بس مفيش اي رد فعل مني ..... عيني مبرقه وبتدمع بتفادي العربيات علي الحركرك
افتنكرت لما قولتلها بحبك علي البحر وهي كمان ردت عليا
_عداد السرعه: 210
فوقني من حالتي دي زحمه جايه عليا بدءت افرمل بس مش هينفع السرعه ذات اوي عن الحد لو فرملت مره واحده العربيه هتتقلب اقرب عربيه مني 30 متر لازم اعمل حاجه الزحمه بسبب حادثه قدام الطريق هيقف حتي لو عرفت اقف بالعربيه مش هستني الحادثه ..... ايه ده الناحيه التانيه من الطريق فاضيه حاجز بسيط في الفاصل تراب ارتفاعه 20 سنتي لفيت الدركسيون مره واحده بدون تفكير...... التفكير كله فيها....... تعبي راح لما عرفت مكنها هروحلها ولو تحت الارض
اسلام اول ما شافني بلف الدركسيون : بتعمل ايه انت هنموت اقف يا حيوان ينهااااااار اسود ينهااااااار
العربيه عدت الحاجز الترابي و اتهزت جامد اوي كانت هتتقلب مفيش وقت استني زحمه مفيش وقت استني اي حاجه خالص العرببيه كانت هتتقلب خلاص الموت كان قدامنا علي شعره مفيش تفكير عدينا وصويت اسلام كان هيخرم ودني
اسلام بيصوت : يا ابن المجنونه هنموت عكس يا ابن المجنونه اقف العربيات هتخبطنا اقف
انا:...........(ولا اي رد فعل )
عديت اول عربيه عديت تاني عربيه
عداد السرعه : 130..........140.....160....180
عديتت عربيات كتير كنت ماشي علي شمالي ويمين العربيات التانيه لحد ما حصل الي محدش يتوقعه الطريق بيترمم حاره واحده هي الي شغاله بس
دخلت فيها بدون تفكير عديت 10 متر .20 متر مفيش حاجه جايه علشان اتفاجئ قدامي بعربيه لوري كبيره خضرا جايه قصدي سرعتي جباره مفيش مهرب اعمل ايه
اسلام : هنممممموت احااااا اقف يا ابن المجنونه اقف يا ابن اللبوه اقف يا متناك يا ابن المتناكه
انا ......(ولا اي رد فعل )
عيني علي اللوري وعيني علي الطريق الاصلي جايه عليا خلاص لحد ما لقيت الحل الحدثه اهه باينه بعديها فاضي هعدي بس هلحق اللوري وقفت خلاص والرجل هرب منها انا جاي عليها بسرعه 180 كيلو في الساعه هلحق اعمل حاجه
:40 متر ......30 متر .........20 متر الحادثه اهه جمبي خلاص
لفيت مره واحده دخلت الحاره الاصليه العربيه لفت مني مقدرتش اتحكم فيها كويس حكت العربيه في اللوري العربيه بتلف مني دخلت الطريق الاصلي خلاص العربيه بتلف هتتقلب خلاص
اسلام : برق جامد وصويته مالي المكان
عملت العربيه علي N شديت فرامل اليد العربيه خبطت في السور بتاع الطريق
نزلنا من العربيه وجمبها خلاص اتعجن من الخبطه اسلام نزل رجع واول ما قام ضربني بوكس في وشي
اسلام : يا ابن المتناكه انت جاي تموتنا
انا : اخلص قوم همشي ومش هستناك
ركب اسلام العربي بعد خناق طويل اوي ومشينا الطريق علي سرعه جنونيه جدا بس كان فاضي في داغي مبفكرش غير فيها بس وصلت محطه الرمل الساعه 1.5 بالظبط سالت في الفندق عليها قالو استني هنسال
طلعو لسلمي الاوضه وسالوها ينفع تقابليهم
قالت لا وهي بتعيط
وقالو لينا هي خرجت للاسف بس هي هنا في الفندق معانا
نزلت وحرفيا قلبت الدنيا عليها سالت كل واحد اشوفه بعد اربع ساعات تدوير قالي اسلام انها في الفندق بس مش هيرضو يدخلونا طب هنعمل ايه
فكرت حبه كده وقولت نخش الفندق عادي بس نغير لبسنا لعمال ونشوف اوضتها رقمها كام بسرعه
دخلت الاول ولفيت شويه والرسيبشن مشغول كنت دخلت اوضه العمال لبست اليوني فورم وعمل زيي اسلام وفي فتره تبديل الشفتات و الراحه لمده 30 دقيقه كنا قدرنا فعلا اننا نعرف رقم الاوضه من الكمبيوتر بتاع الرسيبشن وبعد كده غيرنا اللبس معادا اسلام مغيرش البنطلون قال ايه عجبه خرجنا برا الفندق ربع ساعه ودخلنا عادي جدا طلعنا علي الاوضه بس للاسف لازم الكارت بصيت علي مادليه في بنطلون اسلام لقيت فيها كارت متعلق فتحت اوضتها بالكارت ده ودخلت علشان اتفاجئ بسلمي نايمه علي الارض وفي جمبها مشرط وايدها بتنزف دم الدنيا اسودت في وشي عملت حاجات كتير اوي اوي مفوقتش غير وهي في المستشفي كنت انا وديتها وانا بموت من الخضه خرجت جري انا وانا شايلها وانا بصرخ بصوت عالي اوي : سلمييييييي سلمييييي رميتها في العربيه ومشيت بغباء لحد ما وصلنا المستشفي
دخلنا المستشفي بيها ولحقوها علي اخر نفس ............
بلاش شتايم وحياه عيالكم
قراءه ممتعه:g058::g058::g058:
الجزء السادس والعشرون
لحقت سلمي علي اخر نفس....... الدكترا قالو ان حالتها كانت ممكن تسوء اكتر من كده لو نزفت دم كتيرالهام جت بعد 3ساعات مخضوضه جدا مكنتش قادره تصلب طولها ده اليوم الرابع الي صاحيه ورا بعض بدون توقف ..... فاقت سلمي علي الضهر كده بس مرضيوش يدخلو غير فرد واحد فضلت واقف لحد العصر وفاجئه وقعت من طولي والدكاترا لحقوني
الدكتور : هو عنده السكر او جراله حاجه اكل من الصبح طيب
اسلام : مكالش من امبارح العصر يعني من 24 ساعه ومنامش بقاله 4 ايام متواصل بص ريحوه علي سرير وادوله بس مقويات وعلقوله محاليل هيبقي كويس ومتخافش معندوش اي قرح في المعد اديله دوا براحتك
الدكتور : هو مين حضرتك وعرفت ده كله ازاي
اسلام : حضرتك انا بدرس طب وفي سنه 5 دلوقتي
الدكتور: بسم **** مشاء ****
ونقلوني لاوضه فاضيه وعلقولي محاليل ونمت صحيت بعد يوم ونص
وخرجت من الاوضه علي اوضه سلمي
واول ما شافتني لفت وشها الناحيه التانيه وقالت للممرضه تخرجني برا الاوضه
خرجت فعلا وقلبي مكسور لسه مش عارف طيب اعمل ايه لو تديني فرصه اني اصالحها اني بس اشرحلها
خرجتلي الهام وسالتها
انا : هو انت مقولتيلهاش ليه علي الحقيقه
الهام : مش راضيه تسمع مني اي حاجه شكلها شاكه فيا اني فعلا اتناكت من ابوك
انا : طب هتعملي ايه طيب انا مش هقدر اني افضل كده كتير
الهام : **** يستر هي كده كده بكرا المغرب هنخرج من المستشفي ولازم جوزها الي هو انت تستلمها روح صلح عربيتك اتفرتكت هتلاقيها مركونه في الجراش ( طلعت مفتاح العربيه من شنطتها )
ونزلت لعربيتي بعد ما غيرت هدومي ولقيت شكلها يرعب الجنب الشمال كله من العربيه متبهدل المرايه مش موجوده الازاز الي قدام مفشوخ وحاسس انها مش هترضي تمشي اتصلت بونش يجي ياخدها يوديها القاهره للصيانه
فا اتصلت عليهم وعدو خدوني مع العربيه روحت البيبت وجبت فلوس من الباب الاحمر الي ورا المكتبه (الاجزاء الاولي ) وعديت علي الصيانه صرفت عليها في الموضوع ده كله 55 الف جنيه وعديت تاني يوم بعربيه من عربيات ابو اسلام انا وهو علي المستشفي طبعا اسلام مرضيش يخليني اسوق اصلا
ودخلت المستشفي ودفعت باقي المصاريف ونادو علي سلمي وهي مش راضيه تبص في عيني خالص ركبنا العربيه وهي مش راضيه تقعد جمبي خالص مش راضيه تبصلي ولا تحس بيا طب لو بس تعرفي ان عملت ايه علشان اوصلك يوميها انا كنت بموت كنت متاكد انك هتعملي حاجه في نفسك متاكد و**** بس مش عارف هتعملي ايه لو تعرفي بس اني مليش اي ذنب بده كله لو تعرفي قد ايه انا مظلوم رجعنا والهام قالت ليا امشي دلوقتي وتعال بكرا بات
انا: ابات عادي
الهام : ايوه يا روح امك بات مش الي متلقحه جوه دي مراتك ولا انا بيتهيالي
انا : طب نامي بقي نامي
مشيت وروحت استلمت عربيتي من الصيانه وهم بيسلموهالي قالو الي كان بيسوقها كان حمار الصراحه مفيش بقف يحك العربيه الحكه دي ...... ميعرفوش اني اتشقلبت بيها
(بيت سلمي )
الهام : طب بصي الي بيحصل ده ميرضيش ****
سلمي : ميرضيش **** ازاي
الهام : يا بنتي اقعدي واسمعي الحكايه كلها
سلمي بنرفزه : فولي سامعاكي يكش ترتاحو
الهام : ابو احمد يا بنتي مكنش زي ما انتي سامعه كده خالتك كانت شغاله مع تجار مخدرات كبار يا بنتي وكانو يعني بيعملو حاجات وحشه معاها بس مش من قادم من ورا ولما عرفت انا كانت عايزه تضرني علشان متكلمش فا انا كنت عارفه شغل ابوا احمد وقولتله وهو علشان بيعز عليا مرفضليش طلب خالص هو راحلها واقنعها انه هيتجوزها بدل ساميه ويعمل معايا لحد ما جاب عليها الفيديوهات وخلاها تسكت خالص وتبعد عني هو الراجل علشان بيعزنا اوي اوي مرفضليش طلب
حطت ايدها علي خد سلمي وبصتلها في عينها
الهام : سلمي انا لو ابو احمد لمسني وانا عارفه انه وسخ كنت جوزتك ابنه ابدا يا سلمي ابدا انا عمري ما عمل كده فكري يا بنتي قبل ما تدمري بيتك و حياتك بايدك
سلمي سمعت كلامها وزي ما تكون هاجت وقالت لها انها كدابه وانها باعت شرف بيتها وجوزها ومرضيتش تصدقها ودخلت اوضتها جري
روحتلهم انا علي العصر كده وفضلت قاعد سلمي مخرجتش حاولت ادخل اوضتها معرفتش قفلاها بالمفتاح
بت عندهم وصحيت تاني يوم علي الساعه 10 كده ملقتش الهام صاحيه دخل اوضتها لقتها ضلمه كحل والهام متغطيه بقرب وبزق ايدها لقيت ايده متلجه اتخضيت حاولت اصحيها لكنها مش بتصحي اول حاجه جت في دماغي الهام ماتت .......
خرجت جري واتصلت بالدكتور ورزعت علي باب سلمي وقولتلها الحقي امك بسرعه خرجت جري تلحق امها حطت ايدها علي قلبها ملقتش نبض ................
قراءه ممتعه
الجزء السابع والعشرون
حقيقي مفيش نبض رجليها ساقعه اوي طب ايه الي حصل
سلمي بتعيط جدا: لا لا ل قومي والنبي قومي مش هينفع ده يحصل طب قومي وهسامحه قومي وصديقيني هعملك كل حاجه انتي عايزاها قومي وهعملك الشاي بلبن الي انتي نفسك فيه قومي قومي والنبي بقي ماماااااااا
انا ساعتها دي كانت صدمه تانيه كانت حاجه كده زي الكريمه الي علي التورته بتزوق المشاكل مراتي وحب حياتي بتطلب الطلاق قبل ما نتجوز اصلا وامها الي بعتبرها امي وسندي وهي الي مربياني ماتت..... برافو فعلا..... سلمي فضلت تعيط كلمت الناس يجو وحاولت افضل متماسك قدام كل الناس سلمي ادوها مهدء علشان تهدي من حالتها، عيطت كتير اوي فضلت رغد وكنزي جمبها لحد ما فاقت من الي هي فيه علي المغرب وخرجت لقت خالتها قاعده برا.........
سلمي: اطلعي برا يا مرا يا وسخه من هنا مش عايزه اشوفك وشك هنا تاني
خالتها: انتي بتقولي ايه انتي انتي اتهبلتي( ضربتها بالقلم)
انا: انت اتجنتت انت بتضربها بالقلم ( ضربته قلمين ورا بعض يلوحو)
ومسكتهم كلهم ورمتهم علي السلم برا الشقه
انا: عليا الحرام من ديني الي هيقرب من الشقه دي لكون مطلع الي جابو *** ابو الي خلفوه
سلمي معملتش اي رد فعل علي الي انا عملته جه تاني يوم وفضلت واقف في الجنازه متماسك او بحاول اتماسك ده الي كنت انا فاكره فضلت في العزاء لحد ما خلص عدي اليومين وفي تالت يوم انهارت عياط وفضلت اعيط بدرجه كبيره محدش كان عارف ليه اتاخرت كده انا ذات نفسي مش عارف فكره ان الهام الي هي امي مش جامبي دي مخلايني بموت وبتقطع من جوه الهام هي امي لانها عملت كل حاجه امي معملتهاش فاكر في يوم ايام ثانوي عيال ضربوني مروحتش البيت روحت لاهام.. لما مدرس ضربني وخلي شكلي وحش قدام الفصل في ثانوي هي الي راحت شبشبتله لما جالي استدعاء ولي امر لاني ضربت عيال عكسو سلمي هي الي روحتلها بدل ماارح لامي الهام كانت بالنسبه ليا امي دلوقتي مبقتش موجوده فضلت علي حال الكئابه اسبوع مبكلمش حد مبعملش اي حاجه خالص اسلام وكنزي ورغد بيحاولو يرجعوني من حالتي دي...... كانت حالتي اصعب من سلمي مكناش احنا الاتنين بناكل لحد في يوم جه الخبر الي خرجنا كلنا من الي احنا فيه
سلمي كانت في المطبخ بتعمل حاجه فا احنا سمعنا صوت دش كوبيات كتير جرينا عليها لقيناها مرميه علي الارض وحواليها قزاز كتير اوي ومغمي عليها ووديناها المستشفي الدكتور عملها فحوصات كتير والدكتور خرج لنا
الدكتور: مين جوز الاستاذه الي جوه
انا: انا يا دكتور طمنا
الدكتور: الحمد *** انكم جبتوها بسرعه لو مكنتوش جبتوها كان ممكن ان الجانين الي في بطنها يسقط جسمها مش حمل حمل خالص جسمها ضعيف وشكلها مكلتش بقالها كتير فا لو سمحتو اهتمو بيها واكلوها علشان بس صحه الجنين
انا بستغراب: جنين ايه حضرتك انا بتكلم عن المريضه،الي جوه اسمها سلمي وشعرها اسود دي وانت بتقول حامل
الدكتور: ايوه حضرتك المدام حامل!
انا كأن الدنيا بدءت فعلا تفرحني مراتي حامل حامل بجد هبقي اب! مش مصدق نفسي فعلا والاهم من ده كله اننا هنرجع لبعض اكيد! .... اخيرا كل الحب الي بينا ده هيتحول لطفل في الاخر يااارب الحمد *** انا دلوقتي اسعد انسان في الدنيا
دخلت عليها وهي فايقه
انا: سلمي حبيبتي وحب حياتي كله! اخيرا هبقي اب! اوعدك ابقي احسن بابا في الدنيا سلمي اهم من ده كله انك ترجعيلي وانا اسف جدا انس محكتلكيش علي الي حصل ده قبل كده ونفسي في بنت يبقي شعرها حلو زي شعرك ( بمشي ايدي علي شعرها) وعينها حلوه زي عنيكي ( (ببص لعنيها جامد) وشفايفها جميله زي شفايفك ( ببوسها بوسه حب مش بوسه شهوه) وبزازها... حلوه زي ( بحط ايدي علي بزازها)
سلمي: ههههههه ( ضربت ايدي) بس عيب احنا في المستشفي وانا كمان بحبك اوي ومسمحاك يا حبيبي يا جوزي ( بتقول يا جوزي )
واخدتها من المستشفي وخرجنا
وانا رفضت انها ترجع بيتهم ترجع علي شقتي واول ما وصلنا للباب شلتها علي ايدي وبصيت لكنزي ورغد واسلام
انا: هش هش هش يلا امشو من هنا هش يلا هرش مايه
اسلام: ماشي يا عم ماشيه معاك حلاوه انت هههه
ومشيو ودخلنا بيتنا واول ما نزلتها سلمي جريت علي الاوضه وقفلت الباب بالمفتاح ودخلت الحمام ( في حمام في الاوضه،) فضلت يجي ساعه في الحمام وانا دخلت حمام تاني استحميت وفضلت مستني قدام الباب الباب اتفتح وخرجتلي ملاك مش بني ادم خرجلي اجمل مخلوق مش ممكن يكون حد شافه او حد يشوفه سلمي خرجتلي بقميص نوم موف لحد فوق الركبه بحاجات بسيطه ملهوش جناب يعني من قدام وورا بس الجناب خيوط وعلي الصدر فا مفتوح كله مخبي الحلمه بس وباندر نفس اللون ومش لابسه سونتيان وعامله ميك اب خفيف ومسيبه شعرها الاسود الطويل علي ضهرها وحرفيا شكلها ملاك مش بني ادمه
انا بصيتلها وبلمت حرفيا دي سلمي الي انا اتجوزتها
انا: احم (ببلع ريقي) مين الاخت انا متجوز واحده تانيه
سلمي: ايه ياض فيه ايه،( بتخشن صوتها)
انا: ايوه كده طلعي جعفر من جوه.... بس ايه القمر ده اقسم ب**** قمررر
سلمي.: طب القمر ده مراتك وبتاعك لوحدك
انا: يا بختي و**** يا بختي
سلمي: طب تعال نتغ...
حطيت شفايفي علي شفايفها من غير حتي ما تكمل الجمله وبوستها بوسه طويله ومصيت لسانها جوه بوقي وهي باين عليها انها هاجت شويه لان نفسها بدء يسرع
انا: ايه كنتي بتقولي عايزه نعمل اي.....
باستني تاني وانا بتكلم والبوسه دي طولت اكتر من الي فاتت وانا ايدي بقت علي وسطها بشدها عليا جامد وهي مندمجه جدا مع البوسه بقي نفسها عالي اوي وحاسس ان جسمها بدء يسخن اخدتها جوه الاوضه ونيمتها علي السرير وفضلت ابوس فيها وهي متفاعله معايا جدا وفضلنا علي الحاله دي بتاع ربع ساعه بوس بس بوس بيعكس ليا قد ايه كنت مشتاق ليها وقد ايه كنت عايش في حرمان اسبوعين البوس اخد منعطف اخطر شويه لما قلعتها القميص بدءت دلوقتي افرك في حلمتها براحه وانا ببوسها مكنتش عايزه تسيب شفايفها لحد ما نرلت علي بزازها ارضع منها والحس حولين حلمتها
سلمي: اه اه يا حبيبي اه انا بحبك اوي اوي يا حبيب قلبي بحبك جدا اه ارضع جامد الحسني جامد ( ده اسلوبها)
انا: وانا بحبك اوي اوي يا حبيبت قلبي وهرضع جامد هرضع من بزاز. حبيبت قلبي
سلمي: لما بتقول الكلمه دي بتهيجني جدا
انا: كلمت ايه
سلمي: كلمت بزازك دي ( قالتها بكسوف)
انا: بزازك اه وبزاز حبيبتي وحب حياتي كله ( بشد الحلمه بسناني)
سلمي: اه اه اهه هتقطعم بسنانك مش قادره
انا: هه طيب خلاص ( سيبتهم ونزلت قلعتها الاندر بتاعها ومسكت زنبورها بايدي وبدء اشد فيه لقيته لزج كده،ومبلول فا نزلت بلساني الحس وامص زنبور كسها
سلمي: اه اه بلاش تعض بلاش تعض مش قادره هححححححح بتهيجني اوي مصك يا حبيبي ( بتزق راسي علي كسها)
بدءت ادخل لساني في فتحت كسها واحركه جواها وبدءت اشد شفايف كسها لبرا وهي راحت خالص حرفيا وعملت حركه خليتها تنزل بسرعه حطيت لساني علي خرم طيزها وبدء امشيه براحه نزلت كميه كبيره جدا من العسل اخدته من كسها ومشيته علي بزازها وعلي حلمتها
قومت وقلعت هدومي وحطيت بتاعي علي باب كسها وبدءت افرش فيه وامشي بتاعي علي زنبورها وعلي شفايف كسها من غير ما ادخله
سلمي: هخخخخخخ اه دخلو والنبي دخلو دخلو بقي مش قادره في نار جوه دخلو يا احمد والنبي بقي دخلو
بدءت ادخل بتاعي براحه جدا جوه كسها لحد ما دخل كله
سلمي: هححححححححححححح اه ياااه حلو اوي حلو جدا يلاهوي جميل دخله كله كله دخله كله جوه
وبدءت اخرج وادخل براحه وانيك فيها برمانسه وهي عماله تقول بي اه اه وهححح واحلي كمان كمان
وبعد شويه حلوين قلبتها علي وعملنا الوضع الفرنساوي وفضلت انيك فيها بسرعه شويه هي تحتي عماله تقول بس هححححححح هحححح اهاه اه مش قادره حلو اوي حلو اوي وبدءت انا ادعك في كسها وانا بنيكها
سلمي: لا لا لا كده هجيب لا مش قادره كده هنزل ( بدءت تنزل في عسلها عليا وكسها بدء يقفل ويفتح جامد ويعصر زبي جوه وهو سخن اوي ومولع زبي مقدرش فا نزلت جواها لبني
سلمي بصتلي كده وقالت ( كلكو مرعوبين من الحته دي انا عارف بس متخافوش): انا بحبك اوي وبعشقك ومعنديش مانع اعيش طول العمر تحت رجلك وخدامه ليك
خلص الجزء السابع والعشرون واتمني يكون عجبكو وهيبقي فيه شخصيات جديده سواء ستات او رجاله الي عايز بس يضيف شخصيه يتمني يشوفها في القصه ( بتتناك، بتنيك) يبعتلي تفاصيل شخيصيته واسمها ووصف جسمها وميلوها
شكرا
بعد يوم
اسلام وكنزي داخلين الطياره وكنزي بعتت لامها ريكورد علي الوتس اب بتحكيلها كل الي حصلها وكل حاجه مرت بيها وانها هتهرب خلاص مع حبيبها وانهم هيوحشوها جدا وانهم مش هيقدرو يتواصلو معاها فا يريت يفتكروها بالحلو ومسحت الواتس من عندها وكسرت الشريحه وقفلت كل اكونتاتها........
وصلو بيت ابو اسلام كان شريه لابنه في المانيا وغيرو هدومهم
واسلام مسك كنزي
اسلام: وحشتيني اوي اخر مره كنا مع بعض كانت من كتير اوي... عايزك دلوقتي حالا يا قمري
كنزي: وانا كمان عايزاك اوي
اسلام مسك شفايفها بين شفايفه وفضل يبوس فيها براحه خالص وبرومانسيه كبيره اوي وفضل يسمك لسانها بلسانه ويعض خفيف اوي علي شفتها الي تحت وايده بتمشي علي ضهرها براحه خالص
ومسك شفايفها الي فوق بسنانه وشدها براحه خالص وفضلو يبوسو في بعض مده كبيره اوي لحد ما نزل علي رقبتها وفضل يلحسلها رقبتها من تحت لحد ما يوصل لتحت ودنها ويبوسها ورا ودنها ويوشوشها بصوت واطي....... ( بحبك) وبعدين نزل علي رقبتها بوس براحه وايده بتمشي علي شعرها براحه جدا
وكنزي راحت منه خلاص: امممممممم احححححححح وانا كمان بحبك جدا اه بحبك اوي اوي
ولما ساب رقبتها كان عملها كام لاف بايت عليها وراح يقلعها السونتيان براحه من ورا وسابه عليها وشده براحه خالص بسنانه علشان تبان بزازها قدامه مسك بزها الشمال بلسانه وايده بتقفش في بزها الشمال براحه واسلام ماسك بزها وبيمشي لسانه علي حلمتها براحه خالص من فوق وبيمشي حولين الحلمه دواير كده براحه علي الهاله وايده التانيه بتعصر حلمتها التانيه..... بدل مسك بزها التاني بلسانه وبزها التاني بايده وعمل نفس الكلام
وهي كانت روحها طلعت وفضلت تشد في الملايه بايدها جامد وهي بتوحوح جامد اوي
بعد ما خلص مع بزها قام ضاممهم علي بعض ومسك الحلمتين بسنانه براحه وهو باصص علي وشها لقاها اتوجعت قام ساب بزازها ونزل بوس لحد سورتها باس سورتها براحه جدا وبعدين دخل اسامه فيها وفضل يمشيه عليها براحه وايده بتلعب حولين كسها ( من غير ما يلمسه) وبعددن نزل علي العانه بتاعت كسها باس فيها كتير اوي وايده بتحسس علي فخادها براحه جدا راح جاي وهو بيبوس علي العانه ويمشي لسانه عليها وقام فاتح رجلها وفضل يمشي لسانه حولين كسها من غير ما يلمسه برضو وهي بقي كانت بتنهار ساعتها وخلاص نفسها هيتقطع
وكل ده وهو لسه بيلحس حولين كسها وقام براحه جدا لمس شفايف كسها بلسانه مسكتها كهربه ساعتها وجسمها فضل ينتفض كده وجابت عسلها بكميه كبيره كانها كانت مستنيه لمست كسها اسلام نزل لسانه فوق زنبورها ولحسه فيه جامد وهي لسه هايجه جامد اوي علي الي هو بيعمله وهو لسه ملمسش زنبورها بلسانه وفضل يلحس فوقيه وتحته وحوليه من غير ما يلمس زنبورها ولما لمسه كهربه تانيه مسكت في جسمها بس مجابتهمش وفضل يلحس براحه خالص عليه من فوق وكسها كان غرقان عسل وهو بل صباع من عسل كسها ومشي ايده دواير علي خرم طيزها وايده التانيه ماشيه براحه علي شفايفها لحد ما رحم زنبورها وسابه ونزل بلسانه علي خرم طيزها واول ما لسمه ومشي لسانه عليه مفيش دقيقتين وكانت جايبه للمره التانيه وقام اسلام من عليها وعدلها وعملو وضع 69 وفضل يطلع وينزل بوسطه وزبره جوا بوقها كانه بينيك فيها
وهو بيبعبص في كسها وايده بتلمس سقف كسها وفضلو علي كده لحد ما تبعت من المص
قومها اسلام ونيمها علي ضهرها وحط رجليها علي كتفه ودخل زبره براحه خالص لحد الاخر
كنزي: هححححححح احا لا احا مش قادره دخله جامد خخخخخخخ وايدها ماسكه الملايه جامد اوي
اسلام لما زبره وصل للاخر خالص فضل يدخل ويخرج ويرزع فيها جامد لما حس انه قرب يجيب عدلها شويه ونزل مص في شفايف كسها وشدها بسنانه براحه لحد ما حس انه هدي وعدلها وعملو وضع الدوجي وفضل ينيك فيها براحه وبرمانسيه وهي شلال نازل من كسها وهي بيبوس في قفاها وورا ودنها ويلم شعرها وينزل يبوس في ضهرها وهو بينيك ويقفش براحه في بزازها لحد ما جابهم ونامو زي الميتين بالظبط
.......................
قراءه ممتعه
كده الشخصيات الي موجوده في القصه خلص دورها ماعدا احمد...
هنضيف شخصيات جديده
كل شخص عايز شخصيه جديده باسمه باسم اي حد عايز يشوفه بينيك او بيتناك
يكتب اسمه ووصفه وميوله الجنسيه
شكرا
رجعت سامية لحضن اسلام مرة تانية بمباركة من احمد ابنها وبطل القصة ورجع اسلام وكنزى لمصر وعاشوا فيها وتقبلت كنزى علاقة اسلام الرومانسية الجنسية بسامية.. وفيروز عاشت بسعادة مع معتز ومعتز اتجوز معاها رغد كمان.. وسلمى خلفت لاحمد وعاشوا فى سعادة.. وليان اخت معتز بقت تتناك وتتمتع مع اصحابه اللى فتحوا كسها وطيزها وخطفوها.. وبعد شهرين لما نزلت نسرين عملوا لها كمين وناكوها وفتحوا كسها وطيزها وخطفوها وبقت هى وليان يتناكوا من بهاء واصحابه ويتمتعوا سوا.. وجيهان مرات عم اسلام فضلت تتناك من ابو اسلام وابو احمد بطل القصة وتتمتع معاهم