قائمة
الرئيسية
ما الجديد
الأعضاء
تسجيل الدخول
تسجيل
ما الجديد
البحث
البحث
بحث بالعناوين فقط
بواسطة:
قائمة
تسجيل الدخول
تسجيل
تثبيت التطبيق
تثبيت
سجل عضوية لنشر مواضيع ومشاركات ومحادثة الأعضاء بدون إزعاج الإعلانات
تم فتح باب الاشرف تقدم لطلب الاشراف علي اقسام المنتدي
قسم قصص السكس
قصص سكس محارم
ودي كانت البداية | السلسلة الثالثة | ـ عشرة أجزاء
تم تعطيل الجافا سكربت. للحصول على تجربة أفضل، الرجاء تمكين الجافا سكربت في المتصفح الخاص بك قبل المتابعة.
أنت تستخدم أحد المتصفحات القديمة. قد لا يتم عرض هذا الموقع أو المواقع الأخرى بشكل صحيح.
يجب عليك ترقية متصفحك أو استخدام
أحد المتصفحات البديلة
.
الرد على الموضوع
الرسالة
<blockquote data-quote="ابيقور" data-source="post: 42957"><p>قبل ما ابدء ف الجزء دا كان فيه طلبات كتير احط اسمامي للشخصيات بدل الوصف.. فا هط اسماء للشخصيات وكل شخصية جديدة هتظهر ف الاحداث او شخصية قديمه وهتظهر تاني هقولكم اسمها وياريت المشرفين يضيفواا رابط السلسله الاولي والتانية هنا عشان اللي حابب يتابع الموضوع بدء ازاي.. وبشكر كل اللي دعمني وبشكر بردوو اللي كانت ردودهم سلبيه.. واتمني اكون بقيت احسن ف الجزء دا</p><p>هعرفكوا باسماء الاشخاص حاليا</p><p>اختي: هبه</p><p>الواد اللي بنيكه هوا وامه ومعايا ف المدرسه: بيدو</p><p>البنت جارتنا اللي اتناكت م بتاع السوبر ماركت: مي</p><p>الواد البلطجي اللي ف المدرسه: حسن</p><p>اخت الواد البلطجي: هند</p><p>جوز اخت الواد البلطجي: حنفي</p><p>البنت اللي كانت بتلفت انتابهي: هيام</p><p></p><h3>ودي كانت البداية | السلسلة الثالثه |</h3><p></p><p>وقفنا السلسله اللي فاتت لما نيكت جارتنا مي وسيبتها وكلعت الشقه وفتحت ودخلت لقيت اختي لابسه قميص نووم ابيض شفاف بيبي دوول واندر فتله ولمه شعرها لفوق وحاطه ميك اب خفيف كانها عروسه..</p><p>دخلت كدا وبصتلها وتنحت وقولتلها اي القمر دااا كله</p><p>هبه: اي رايك بقااا ف القميص دااا.. وبتوريهولي وهيا بتلف والقميص بيترفع وبيبين فخادها اللي اتلمت وادورت وطيزها اللي كبرت وبزازها اللي كبرو وسوتها اللي اتنفخت</p><p>انا: يجنن بصراحه يا هبه.. بتاع مين دا يابت</p><p>هبه: بتاعي طبعا.. دا م الحاجات اللي ماما بتجيبها ف جهازي</p><p>انا: طيب مش خايفه امك تعرف وتموتك</p><p>هبه: تصدق انت غلس.. يعني لابساه عشانك وانت ولا عندك ددمم.. وربعت ايديها ولفت وادتني ظهرها</p><p>انا:: حضنتها من ظهرها وقولتلها بس كبرتي يابت وجسمك اتدور وبقيتي عروسه..</p><p>هبه:: بتتمايص كدا وتزوقني وتخش اوضتها.. اووعي مدا سيبني خسارة فيك القميص انا هدخل اقلعه واشيله مكانه</p><p>انا: دخلت وراها وقعدت ع السرير وهيا قلعت عريانه وشالت القميص والاندر بتاعه مكانهم ولسه هتلبس اندرها وسنتيانها قومت قايم وماسكهم منها وبوستها ف شفايفها وهيا اندمجت معايا وساحت اوووي وصوابعي بتلعب ف كسها وهيا بقت بتقفش ع صوابعي بوراكها وتزوووم وكسها مغرق وراكها وايدي</p><p>انا: بكلمها بحنية وبوقي جنب ودنها... يالهوووي ياهبه كسك مغرق ايدي ميه.. قد كدا انتي تعبانه</p><p>هبه: اااه مولعه مش قادرة خااالص كسي بينبض اوووي وسخن نااار.. البيريود خلصت امبارح من عليا وبعدها ببقي هموت وات..</p><p>انا: كملي سكتي ليه.. هتبقي هتموتي واي؟</p><p>هبه: بس بقااا متكسفنيش.. ااااه اااي مش قادرة</p><p>انا.: اي مش هتقولي لاخوكي حبيبك مالك</p><p>هبه: تعبانه اوووي مولعه حرااام عليك.. ياترحني يا تسيبني</p><p>انا؛: مقدرش اشوف اختي حبيبتي هايجه كدا واسيبها طبعا</p><p>هبه: ايديها بتحسس ع زوبري.. اوووف عليك انت من ساعة ما فتحت عنيا ع الحاجات دي معاك وانت بقيت فتي احلامي وبقيت بحلم بيك جوزي وبصحي مغرقه نفسي اووي</p><p>انا: وانا عمري ما حبيت غيرك.. انتي كل حياتي</p><p>هبه: نزلت وقلعتني البنطلون ونزلت مص ف زبي اووي</p><p>انا: اااه مصي زب اخوكي اوووي.. عجبك زب اخوكي يا هبه</p><p>هبه: احلي واطعم زب.. انا نفسي اتجوزك انت وتفتحني</p><p>انا: نفسي انيك كسك اووي</p><p>ووقفتها وهريت بزازها تفعيص ومص وايدي بتفعص ف طيازها وهيا رجلها مبقتش شيلاها</p><p>روحت منيمها ع السرير ع بطنها واخدت كريم شعر بتاعها ودهنت خرم طيزها ودهنت زبي وحطيت زبي ع خرم طيزها</p><p>هبه:: ااااه براحه عليا خرمي اديق تاني.. بقالك كتير معملتليش من ورااا... اوووف براحه بتاعك تخييين بيوجعني.. ااااه ااااي</p><p>انا: طيزك حلوة اووي ياهبه.. يابخت اللي هيتجوزك يابت</p><p>هبه: انا اتجوزتك انت خلاص وبقيت راجلي... اااه براحه ع اختك خليك حنين عليا.. اووف بيوجع يااااح</p><p>وانا نازل نيك ف طيزها وبهبد اووي وبرزع وهيا تصوت وتصرخ لغاية لما حسيت اني هجيب</p><p>انا:: اااه اااه هبه انا هجيب لبني خلاااص ااااه</p><p>هبه: اوووف نزل جوايا بقااا انا خلاص مش قادرة خرمي ولع ارحمني</p><p>انا ااااه اااااح.. وبنطر لبني بكل قوة</p><p>هبه؛: اااوف يااااح يالهوووي بيلسوعني اوووي جوااا.. وحشني اووي انك تنزل فياااا.. اوووه</p><p>انا: اتبسطتي ياحبيبتي</p><p>هبه: قامت ولفت وبتبصلي.. وبتقولي انت احلي اخ ف الدنيا مريح اخته ومكفي طلباتها وضحكتلي وبتقوم واللبن نازل من طيزها ع وراكها</p><p>انا: رايحه فييين</p><p>هبه: هدخل الحمام انزل اللي ماليني من ورا دا ونازل ع وراكي.. انت مبهدلني يخربيتك. وبتضحك بمياصه</p><p>انا دخلت وراحها الحمام..</p><p>هبه: بتبصلي.. عايز اي تاني مش كفاية بقااا</p><p>انا: لسه مشبعتش منك.. انتي وحشاني اووي</p><p>هبه: وانت كمان بصراحه كنت واحشني وعوزاك</p><p>انا: طيب تعالي احميكي</p><p>هبه: تعالي يالا</p><p>ودخلت معاها تحت الدش وانا ملط وهيا ملط وفتحت الدش وبقيت بدعك جسمها وهيا بتحزء وتنزل اللبن من كيزها وانا بدعك طيزها وكسها باللبن وهيا بدىت تسيح لما بدعك كسها بلبن زبي..</p><p>هبه:: بس حااسب حاجة منك تدخل فيها واحبل</p><p>انا: متخافيش.. وحطيت الميه ع كسها ونضتها</p><p>وهيا ساحت ولفيتها وهيا فلقست وادتني طيزها وحشرت زبي تاني ف الحمام وبقيت بنيكها ع الواقف وهياا... اااه اوووي اديني اووي تاااني وصرخت ورجلها اترعشت وجابت شهوتها... وانا نزلت فيها تاني ولبسنا وخرجنا</p><p>هبه: انت تعبتني اووي بس اتبسطت اووي</p><p>انا: وانتي بصراحه وحشاني اووي ومش هبعد تاني عنك كل كدا</p><p>هبه: طيب ازاي بس والبيت ما انت شايف الحصار</p><p>انا: متقلقيش ليها مليوون حل</p><p>هبه: احكيلي بقااا يا استاذ عملت اي مع البت مي لما نزلتلها... حكتلها كل خاجة حصلت</p><p>هبه: يخربيتك انت مفيش واحده الا لما تن.. وسكتت وضحكت</p><p>انا: قولتلها متكملي سكتي ليه.. قصدك انيكها وضحكت</p><p>هبه: ااه كدا.. بس اي بقاا قولي البت مزه وبتغمزلي</p><p>انا: كرباااج بنت الكلب بتموت ف العنف والشتيمه والضرب</p><p>هبه: يالهوووي وبتستحمل تتضرب وهيااا بتتناك</p><p>انا: دي متعتها بقااا</p><p>هبه: لا انا غيرهم ولو واحده خدتك مني هقتلها</p><p>انا: محدش يخدك مني.. انتي بتاعتي انا وبس</p><p>هبه: يخليك ليا</p><p>وحضنا بعض وعملنا واحد تاني ونمنا ومصحيناش غير الصبح عشان نروح مدارسنا</p><p>.. استنوني ف جزء جديد بالشكل الجديد والاحداث الجديدة واشخاص جديدة وقديمه وتطورات تاااني كتيررر</p><p></p><p></p><p></p><p>الجزء الثاني</p><p></p><p>بعد ما نيكت اختي هبه ف طيزها ونمنا ف حضن بعض ومحسيتش غير بجرس التليفون الارضي بيرن وقومت جري مخضوض ورفعت السماعه</p><p>انا: الوو الووو مييييين؟</p><p>ولقيت صوت ابويا ف التليفون وهوا بيعيط وبيقولي جدك مااات وسامع صوووت صويت حررريم وزيطه جامده</p><p>انا: عيطت م الموقف والخضه بصراحه وقولتله انا هجيلكم البلد انا واختي</p><p>ابويا؛: لا خليك انت واختك عندكوو مدرسه ودروس ومذاكرة... خلي بالك من اختك كويس وعايزك تقول لمي ان ابوها معايا بالتاكس بتاعه ف البلد وهيقعد معايا الاسبوع وهيجيبنا... وقالي اقولكم تخلوا مي بنته تقعد معاكم وتاكل وتبات معاكوو لغاية لما نرجع ولو الفلوس اللي معاكوو خلصت خش افتح دولابي هتلاقي جاكت البدله بتاعي ف جيبه اللي جوا هتلاقي فلووس تاااني لو احتاجتو حاجة خد من الفلوس دي وجيب عشان انا وامك هنقعد هنا اسبوع ونيجي اخر الاسبوع نكون خلصنا العزا</p><p>انا: خلاص ماشي يابابا وعيطت معاه شوية وقفلنا السكه</p><p>وانا ماشي ورايح للاوضه ودخلت وكل دا واختي نايمه زي المقتوله ولا حاسه بحاجة... روحت قعدت جنب اختي وبشيل شعرها الناعم من علي وشها وببصلها ونايمه زي ******* وعلي فكرا هيا تشبة ياسمين عبد العزيز اووي ف الشكل والجسم.. حبيت اوصفلكوا بردوو عشان تركزو شوية ف الملامح... المهم وانا بشيل الشعر من علي وشها وببصلها اووي وبصحيها براااحه خالص</p><p>انا: هبه.. هبه.. قومي عاوزك ف حاجة</p><p>هبه: بس بقاا سيبني انا مش قادرة تعبانه وجسمي كله مكسر بسببك.. نااام بقاااا</p><p>انا: يابت مش بصحيكي عشان انيكك</p><p>هبه: وكانت بتفتح عنيها وبتبصلي وهيا بتحاول تقوم.. اي عاوز اي.. بصتلي كدا وقالتلي.. ااااي دا.. انت بتعيط.. وحضنتني اووي.. ولما حضنتني حسيت اني عاوز اعيط.. واترميت ف حضنها وقعدت اعييط اووي.. وهيا بتطبطب عليا وساكته وسيباني خالص اخرج كل الشحنه اللي جوايا واهدي.. لغاية لما هديت ف العياط وبقيت باخد نفسي طبيعي</p><p>هبه: يالهووي مالك فيك اي قووولي انا اختك حبيبتك وسندك.. احكيلي</p><p>انا: مفيش بس التليفون رن ورديت ولقيت بابا وبيقول جدي مات وماما بتصوت وصوت عياط بابا ف التليفون خلاني ضعفت وقعدت اعيط اووي... قامت حضاني وقالتلي</p><p>هبه: انت احن اجمل اخ ف الدنيا.. انا محظوظه بيك بجد انك اخويا انا..</p><p>انا: ببصلها وبضحك كدا وبقولها.. ليه يعني بس.. منا عادي زي اي حد</p><p>هبه: لا انت مش زي اي حد ولا هيبقي فيه حد زيك.. انت جواك حنية للي حواليك وقلبك كبير اووي... وحبت تفك الجوو وتضحكني.. راخت قالت كمان وبتاعك اكبر من قلبك الكبير وضحكت وانا ضحكت</p><p>انا: بقولك اي ياهبه احنا هنقعد اسبوع لوحدنا كدا</p><p>هبه: بتقرب مني وبتبوسني من شفايفي.. وبتقولي.. دا هيبقي احلي اسبوع بنسبالي عشان هتبقي ليا انا وبس</p><p>انا: ببوس فيها وايدي بتقفش ف بزازها الملبن وبقولها.. انا بتاعك طوول منا عايش ومش هبعد عنك ابدا</p><p>هبه: انا لو حسيت انك بعدت عني هموت نفسي</p><p>انا: حضنتها ونمت فوقيها ووشي لوشها وببوس شفايفها وبقولها.. هفضل معاكي حتي بعد متتجوزي.. هتبقي متجوزاني ومتجوزة جوزك.. قالتلي وانا هبقي مراتك ولما تتجوز هيبقي عندك اتنين ع زمتك.. وبتضحك</p><p>انا: بس انتي الاولي واول واحده داقته.. وروحت قايم وحاطط زبي ف بوقها وبقوبها دوقي براحتك قبل ما واحده تاني تشاركك فيه.. وهيا مسكت زبي زي المحرومه ونازله مص وعضعضه ف راس زبي وشفط</p><p>انا: ااااه يا هبه حاسس يابت اني هنطر لبني</p><p>هبه: هاته هنا ف بوقي خليني ابلعه احسن جعانه وبطني فاضية</p><p>انا: هعبيلك بطنك لبن وانيمك شبعانه ومبسوطه... اااااه هجيب اهوه ابلعي زبي واشفطيهم وهاتيهم من جوا يالا</p><p>هبه: نازله مص وشفط ف زبي وبالعه راس زبي ف زوها وزبي بقاااا بيضرب كتل لبن ف زورها ع طوول وهيا بيتبلع وزورها بيفتح ويقفل ع راس زبي وهيا تشفط وتبلع لغاية لما صفت زبي خالص ونضفته</p><p>هبه: يالهووووي ع لبن حساااه بيمشي جوا مصاريني وسخن وتقيل..</p><p>انا: انتي فجرتي اووي وبقا يتخاااف عليكي يابت.. انتي لازم تتجوزي وتتلمي لو سبناكي هتفضحينا وضحكت</p><p>هبه: انا فتحت وفجرت ع ايدك وعمري ما هبقي كدا مع حد غيرك انت وبس.. حتي لو اتجوزت هكوت بردو. متحفظه شوية معاك.. انما انت كل راحتي بلاقيها معاك وف حضنك</p><p>انا: يخليكي ليا يا اجدع اخت وصاحبه وكل حاجة ليا</p><p>هبه: ويخليك ليا يا اجدع اخك وصاحب وزوج وكل حياتي</p><p>وخدتها ف حضني ونمنا لغاية الصبح وصحينا الصبح ف معاد المدرسه</p><p>انا: بقولك اي ياهبه انا عايز اخد الاسبوع دا اجازة م المدرسه واقضية بقااا</p><p>هبه: وانا كمان نفسي اخده اجازة ونقضية انا وانت سوا</p><p>انا: خلاص جالتي فكرة.. انا هروح المدرسه واقولهم ان جدي اتوفي وهنسافر اسبوع واجي ع البيت</p><p>هبه: فكره بردوو وانا كمان هروح اعمل كدا واجي</p><p>انا: اااه يا هبه صحيح نسيت اقولك ان بابا قالي ان ابو مي هيقعد معاهم الاسبوع دا هناك لغاية لما يخلصوا العذا ويجيبهم تاني بالتاكس.. وقالي نخلي مي بنته تيجي تقعد هنا تاكل وتشرب وتبات معانا لغايه لما ابوها يرجع.. وهيا بصالي كدا</p><p>هبه: ومالك بتقولي وانت فرحااان كدا.. اي انت لحقت تحن ما انت لسه نايكها امبارح</p><p>انا: انتي لسانك بقااا ابيح قوووي ياهبه</p><p>هبه: البركة فيك طلعت الاباحه اللي جوايا</p><p>انا: وانا مبسوط بقباحتك دي يالبوة</p><p>هبه: انا لبوة لسك انت بس وقبيحه معاك انت بس وحضنتني وقالتلي لو عاوزها تيجي تبات معانا وتنيكها انا معنديش مانع وهسلك الجو كمان...</p><p>انا: اشطاااا خلاص انا هروح المدرسه وانتي نازله للمدرسه عدي علسها وقوليلها ووانتي راجعه خديها معاكي شقتنا عقبال لما اجي</p><p>هبه: ماشي وهجهزهالك بايدي كمان.. وتغمزلس وبتضحك</p><p>انا: وانا بثق ف زوئك يا قلبي.. وحضنتها ونزلت ركبت الميكروباص عشان رايح المدرسه ولقيت البت اللي بتلفت انتباهي</p><p>هيام: انا بقيت بستني الميكروباص يعدي وابص فيه ولما بشوفك بشاورله عشان اقعد جنبك</p><p>ان: ا اي يابت وحشتيني ووحشني مصك لزبري</p><p>هيام: وانت وحشتني اووي وطعم زبرك وحشني ولبنك وحشني</p><p>انا: طيب اي فاضية امتي</p><p>هيام: انا جهزالك حتي لو هتقولي دلوقتي هقولك يالا بينا.. بس هنروح فييين</p><p>قعدت افكر وسرحت ولقيت السواق بيقول اللي طلع ومدفعش الاجرة</p><p>انا: معلش ياسطي سرحت بس.. وطلعت الفلوس وبديهاله ولقيته حنفي السواق</p><p>انا: ازيك ياسطي حنفي</p><p>حنفي: اي دا ازيك يا رجوله عامل اي.. خد الاجرة خلاااص بقااا عيب اخد منك</p><p>انا: لاااا دا شغل والشغل مفيهوش مجاملات.. امسك اجرتك اهيه...</p><p>وجاتلي فكرة بنت حرااام وقتها اني انسب مكان ليا بيت هند مرات حنفي اختك حسن اللي معايا ف المدرسة.. وروحت مقرب من ودن هيام وقايلها</p><p>انا: بقولك اي انا عندي مكاان دلوقتي.. تيجي نطلع علي هناك</p><p>هيام: بجد... فييين.. بس ميكونش بعيييد</p><p>انا: مش بعيييد ولا حاجة.. بس دي شقة واحده اعرفها وهنروح هناك وهعرفك عليها وهيا هتفهم وتسيبنا نقعد ع راحتنا</p><p>هيام: دي مين بقااا المعرفه دي وعلاقتك بيها لغاية لفيين</p><p>انا: علاقتي بيهااا اكبر من علاقتي بيكي.. هيام متحوزة وبنام معاها ع فكرا</p><p>هيام: يعني علاقتك بيها ف السرير وبس</p><p>انا: بس مجرد مصلحه مش اكتر</p><p>هياام: يعني انت واثق فيها وامان</p><p>انا: طبعا امان الامان</p><p>هيام: طيب هنروح دلوقتي ولا امتي</p><p>انا: اااه هروح المدرسة اقولهم اني اجازة عشان عندنا ظروف وامشي وانتي تستنيني بره وهخرجلك ونروح ع طوول</p><p>هيام: خلاص ماشي بس متتاخرش جوا</p><p>انا: لا ع طوووول مش هتاخر عشان نلحق نقعد مع بعض شوية يا حته</p><p>هيام اتكسفت كدا وبصت ف الارض ووصلنا عند المدرسه ونزلنا وخليت هيام تقف بعيد عن المدرسه وقولتلها خليكي هنا وهرجعلك متتحركيش.. وسيبتها ودخلت المدرسه لقيت حسن وشلته ودخلت سلمت عليهم</p><p>حسن: معلش ياسطي بقاااا اتسطلت ومحستش بيك ومحستش غير تاني يوم واختي بتصحيني عشان اروح المدرسه</p><p>انا: ياعم ولا يهمك.. دا انت وجوز اختك كنتوا بتتحاسبوا امبارح</p><p>حسن: بيضحك وبيقولي.. بس دماغ دمااار ياسطي بتحس انك مش مع الواقع</p><p>انا: ياسطي انا راشق معاكوو ف كل سهرة</p><p>حسن: ياسطي ما انت اخرك نفسين حشيش ومبتشربش ميه (يعني خمرة شعبي)</p><p>انا: ياعم نقعد وكل واحد يعمل دماغك بمزاجه</p><p>حسن: امين.. تعالي كل يوم احنا بنقعد كدا كل يووم</p><p>انا: متقلقش هجيلكوو</p><p>حسن: بيتك ومطرحك</p><p>وسيبته ومشيت وف بالي بقول مهو فعلا بيتي ومطرحي ورايحله بشرموطه دلوقتي.. ووانا ماشي لقيت بيدو جاي عليا</p><p>بيدو: ازيك عامل اي</p><p>انا: انا كويس.. انت عامل اي ومامتك عامله اي</p><p>بيدو: بيبصلي ق عيني كدا وبيرد بلبونه.. كويسين وماما بتسلم عليك وعيزاك تيجي تتغدي معانا</p><p>انا: بصيتله ف عينه وقولتله انا هاجى عشان امك وحشتني ووحشني اكلها اووي</p><p>بيدو: خلاص هنستناك انهارده</p><p>انا: خلاص هجيلكوو</p><p>وسيبته ومشيت ودخلت المدرسة وروحت للناظر وقولتله وقالي خلاص ماشي بس بعد اسبوع لو محيتش هعملك استدعاء ولي امر.. قولتله لا هاجي اكيد.. وخرجت م المدرسة ومشيت روحت لهيام لقيتها واقفة مستنياني وفرحت لما لقيتني داخل عليها واخدتها من ايديها وركبنا وطلعت ع بيت هند مرات حنفي السواق.. وطلعنا وجيت قبل باب اوضتها.. وطبعا اللي قري هيفهم انه بيت بيتاجر اوض مش شقق.. خليت هيام تتداري.. وخبطت وهند فتحت ولابسه قميص نوم شعبي بس فاجر ع جسمها..</p><p>هند: يالهووي انا مش مصدقه عنيا.. انا بحلم</p><p>انا: لا مبتحلميش.. انا بشحمي ولحمي قدامك</p><p>هند: انا كنت نايمه وبحلم بيك راكبني ومقطعني واصحي الاقيك قدامي..</p><p>انا: يبقي الحلم هيتحقق يا حته وضحكت</p><p>هند: طب يالا احسن انا مولعه وكسي كله ميه وهموت واجيبهم</p><p>انا: بسسس بسسسس انااااا..</p><p>هند: اي مالك في اي متقول</p><p>انا: انا مش لوحدي</p><p>هند: انت معام راجل تاني.. وبصالي</p><p>انا: لا انتي فهمتي اي.. انا مش ممكن اعمل معاكي كدا ابدا.. انتي اجمل من كدا... لقيتها بصالي اووي وبتحط ايديها ع خدي ومسبله وضايعه وجاهزة للنيك</p><p>انا: انا معايا واحده صحبتي وكنت جاي نتبسط كلنا سوا</p><p>هند: تتبسط معايا ومعاها.. وهتسد علينا وبتضحك</p><p>انا: انتي مجربه وشايفه بنفسك</p><p>هند: لا راجل وسيد الرجاله وسداد وتقوم بينا</p><p>انا: بس انا عاوز اقعد معاها هيا اباوب لغاية لما اريحها وبعد كدا اريحك انتي عشان هيا مش واخده ع الجو</p><p>هند: خلاص مدام هتركبني وتريحني ومش هتسيبني هاتها نيكها ومشيها وتعالي نيكني بعدها</p><p>انا: خلاص هندهلها تدخل وانتي سلمي علينا وسيبنا ندخل الاوضه التانية اللي جوزك واخوكي بيقعدوا يشربوا فيها وانتي نامي ولما هخلص هجيلك ع سريرك وافشخك يالبوة</p><p>هند: هستناك ياقلب اللبوة وكسي مفتوحلك</p><p>وهرجت ندهت ع هيام ودخلت سلمت ع هند وهند بصالها وبتاكب جسمها بعنيها وراخت هند بصتلي وقالتلي قدام هيام</p><p>هند: صحبتك بطل ياوااد وغمزتلي وخبطتني ف كتفي</p><p>انا: امشي وطرقينا خليني اقعد براحتي مع البطل بتاعتي</p><p>هند: ادخلو الاوضه التانية براحتكوو.. وبصت لهيام وقالتلهاهند: اوعي يابت تكوني م النوع اللي بيصوت وصوته عالي.. وضحكت بشرمطه</p><p>روخت واخد هيام وداخل الاوضه التانية وقافل الباب اللي بين الاوضتين.. واول لما دخلت مكت هيام وحضنتها وبقيت باكل ف شفايفها واقفش ف بزازها وهيا اااااه ممممم وسايحه.. روحت قالع ومقلعاه ومخدناش وقت ف الموضوع دا وهيا نزلت مص ف زبي المحرومه وتشفط ف بضاني ولما حسيت اني هجيب قومتها وبقيت ببوسها وبرضع ف بزازها واعضهم وهيااا ااااه اااااح اووووي اقطع بزازي اووووف.. وحطيت ايدي ع كسها وبقيت بفرك اوووي وهيااا ااااه اممممم ااااي وكسها عمال يجيب ف ميه لغاية لما لقيتها اترعشت ورجلها مش شيلاها وتنطر ميه تقيلة من كسها واترمت ع الكنبة.. وانا روحت واقف قدامها وخليتها تنام ع وشها ع الكنبه ورجها ف ابارض وطيزها قدام زبي وبقيت باخد ميه كسها واحطها بصباعي ف طيزها وادخل صباع وانيك وابتاني بما طيزها وسعت شوية وحطيت راس زبي ع خرم طيزها وبدخل وهيا ااااااه برااااحه راس زبك تخينه فشختني</p><p>انا: استحملي عشان انيك طيزك اللي مجنناني دي</p><p>هيام: ااااح نيكني بس برتحه عليا زبرك كبير اوووي يالهوووي</p><p>انا: عجبك زبري يا هيام</p><p>هيام: يالهوووي عليك وعلي زبك انت بجد ممتعني اوووي</p><p>انا: ولسه لما افشخ طيزك نيك هتتمتعي اووي</p><p>هيام: طيب يالا نيكني وبهدلني انا هايجه يخربيتك ولعتني ااااه</p><p>وحطيت زبي وزقيته ف هرم طيزها ودخل وهيااا ااااه اااح نيك نيك نيك افشخني ولعني</p><p>انا: مبسوطه وانتي نايمه وسيبالي نفسك ياهايجه</p><p>هيام: انا نفسي اسيبك تفتحني ونيك كسي اللي بقااا شطه داااا.. هجيييب هجيييب.. وراحت ضامه عضل طيزها ع زبي وكسها بيقفل ويفتح ووراكها بتترعش وكسها بينزل ميه وبتسيل ع وراكها.. روحت مطلع زبي من كيزها وحطه بين شفايف كسها وبقيت بدعك راس زبي بين شفايف كسها وهيا سايحه خالص وسيباني اعمل اللي انا عاوزة حتي لو هفتحها بس انا مكنتش ناووي ع كدا فا فضلت افرش واخد ميه وعسل كسها براس زبي واحطه ف خرم طيزها ودخلت زبي ودخل واتزحلق ف طيزها بسبب ميه وعسل كسها وبقيت بهيد ف طيزها وهيااا ااااه اهبد اووي ارزعني ف طيزي كمان ااااه اااي فشختني يالهوووي طيزي التهبت.. وانا نازل رزع وصوت لحم طيازهاا بيطرقع وكيزها ببتهز زي الچيلي.. روحت رزانق زبي كله ف طيزها وهيا صوتت ااااه يخربيتك بطني بطني ولقيت زبي بيضرب لبن سخن ف اعماق خرم طيزها وهيااا.. اااااه اااااه سخن لبن اووي.. اااه بيكلبش ف لحم خرم طيزي من جوا وبيلزق فيه... اااه عبيني اووي واملاني كمااان... وفضلت تعصر ف زبي بطيزها لغايه لما صفته وقومت من عليها وروحت لوشها لقيتها مسكت زبي تمص وتصفي نقط اللين منه وتبلعها ونضفت زبي وبصتلي وقالتلي</p><p>هيام: انت بجد متعتني اووي وكنت هموت وتحط زبك ف كسي وتفتحني وتفشخ كسي بزبك.</p><p>انا: اااه يا كسمك والبسك واتجوزك صح</p><p>هيام: يالهوي هو انا اطول جوزي يبقي زبه كدا</p><p>انا: زبي تحت امرك ولما كسك يتفتح هبقي انيكك فيه بس مش هبقي انا اللي فتحتك</p><p>هيام: ووانا وطيزك تحت امرك لغاية لما كسي يجهزلك</p><p>انا: تصدقي هنيكك تاني يابت</p><p>هيام: وانا مستعدة وطيزي عايزة زبك تاني</p><p>وراحت نامت ع ظهرها ورفع رجلها اووي وطيزها بقت برا الكنبيه ومسكت زبي وحطيته ع خرم طيزها وبدئت ادخب واخرج لغاية لما زبي شد وبقيت برزع فيها وهيااا.. ااااه ارزع اوووي قطع مصاريني بزبك.. زبرك بيدخل بطني.. اااه نيك يا دكر نييك اووي.. وانا برزع وكولت وهيا بقت تصوت لغاية لما جيت اجيبهم طلعت زبي وهيا خدته ف بوقها وبقت بتبلع لبني لما خلصته ونضفت زبي.. ولقيتها بتقولي</p><p>هيام: يالهوي انا حاسه اني واكبه خرووف.. لبنك نزل ف طيزي وجوا مصاريني وملي بطني وبلعت لبنك تاني من بوقي وبطني بقت مليانه لبن.. وقالتلي دا لو الواحده بتحبل من بطنها كان زماني حامل ف عشر توائم.. وضحكت</p><p>انا: ضحكتلها وقولتلها انا شكلي كدا هفضل افشخ فيكي طوول اليوم</p><p>لقيتها اتخضت وقامت وقالتلي يالهووي انا اتاخرت ونسيت نفسي.. انا كنت رايحه الدرس وكبيري ساعه او ساعه ونص واروح.. احنا بقالنا اكتر من ساعتين ونص</p><p>انا: قومي البسي بسرعه وانزلي.. ولا تحبي تخشي الحمام تنضفي نفسك</p><p>هيام: انا مش هنزل لبنك غير ف الاندر بتاعي وهحتفظ بيه ف دولابي عشان لما توحشني افركه ع كسي وارتاح</p><p>انا: يخربيت هيجانك انتي هايجه ع طوول</p><p>هيام: انا شهوتي عاليه وهرموناتي نشطه وعشان كدا هايجه باستمرار</p><p>انا: دا انتي هتموتي اللي هيتجوزك</p><p>هيام: ياريت تتجوزني انت وتهدني بزبك</p><p>انا: قومي يا بايرة البسي احسن امك تنيكك</p><p>وقامت لبست وقالتلي انت مش هتنزل معايا</p><p>انا: لا ميصحش انزل ع طوول انا وانتي واسيب اللي ضايفتنا من غير ما اسلم عليها</p><p>هيام: تسلم عليها ولا تنام عليها</p><p>انا: هنام عليها زي منمت عليكي</p><p>هيام: انا هسيبك وامشي بقااا وانت خش وجب معاها كويس عشان شكلنا هنجيلها كتير.. وضحكت وسابتني ونزلت.. وانا لسه هفتح الباب اللي بين الاوضتين ولقيت الباب اتفتح ولقيت هند داخله ملط وميه كيها مغرقه كيها ووراكها ووشها احمر</p><p>انا: ااي دا مالك عامله كدا ليه</p><p>هند: انا كنت ورا الباب وسمعاكوو وهيجت اووي وقلعت وفضلت العب ف نفسي وكنت هدخل عليكوو واخليك تركبني معاها وتبرد كسي بس مردتيش عشان متزعلش مني</p><p>انا: جدعه يابت وعشان كدا انا هبسطك وهكافئك</p><p>وراخت هند قعدت ع الكنبه اللي نيكت هيام عليها وفشخت رجليها وفتحت كسها بايديها وقالتلي</p><p>هند: يالا حط زبك ف كسي واهريني نيك.. عوزاه يجيب ددمم</p><p>انا: هفشخك يا مومس يا معرصه</p><p>هند: انا مومس ومعرصه ليك وهعررصلك ع طوول بس متعني بزبك وافشخني اووي</p><p>انا دخلت زبي بغشومية كله مرة واحده ف هند وبقيت برزع بغباء وهيا تصوووت</p><p>هند:: ااااه كسي اهريني اوووي اااااه قطعه بزبك كماااان وراحت مصوته ولقيت كسها بيفتخ ويقفل ع زبي وبتترعش.. وانا مش سايبها ونازب فشخ فيها وهيا ااااه هموووت هموووت اوووي اااااه كسي اتعوررررر ااااه كفاااااايه ونطرت ميتها تاااني وجسمها سااااب خالص.. روحت مطلع زبي من كسها وقالبها ع بطنها وبقيت باخد ميه كسها واحطها ع طيزها واحط صباع وطيزها ضيقه ولما حطيت صباعي صوتت اااه براحه براحه.. وفضلت ادخل واطبع وحطيت التاني والتالت وشيلت صوابعي وبليت زبي كويس وحطيت راس زبي ع خرم طيزها ودخلته.. وهيااا ااااه اووووف كبيررر ااااه وجعننني ااااه يااااني طيب اصبر وسيبه حبه متكبسهوش اووي كدا كله يالهوووي زبك شقني اوووف..</p><p>انا: بس يا وشخه يا شرموطه.. انا هوريكي نيك الدكر بيبقي ازاي.. مش العرص بتاعك</p><p>هند: ااااه انت ارجل منه.. دا مبقاش فيه حيل</p><p>انا: انا راجل البيت دا يا وسخه انتي فاهمه</p><p>هند: انت راجل البيت وراجلي وسيد الرجاله وتاج راسي</p><p>وفضلت انيك فيها وهيا تشخر وتصوت لغاية لما حشرت زبي ونطرت لبني وهياا ااااه ااااح بيلسوعني اووي اااه سخن اوووف يخربيت كدا انت متعتني اووي</p><p>وقومت من عليها وقولتلها اوعي تكوني زعلتي مني لما قولتلك انا راجل البيت وكدا</p><p>هند: حضنتني اووي وقالتلي وحياتك عمري مزعل منك وانت فعلا راجلي وراجب البيت وابلي تقوله هيمشي ولو مش مصدقني جربني وهتشوف</p><p>انا: بصتلها كدا وقولتلها خلاص هنشوف هتبقي قد الكلام ولا اي</p><p>هند: جربني ومش هتندم ابدا.. انا خلاص مقدرش استغني عنك بعد ما عوضتني حرماني</p><p>انا: خلاص مش هبعد عند وهبقي اجيلك نسهر سوا بعد ما جوزك واخوكي يتسطلوااا</p><p>هند: بجد هتيجي تسهر انهارده وتنيكيني</p><p>انا: قولتلها هنيكك ع سريرك وجوزك واخوكي قاعدين برة مسطوليين</p><p>هند: وانا هبقي جهزالك</p><p>انا: جهزالي.. ازاي يعني</p><p>هند: دي مفاجاه بقاا.. وكمان هتبقي اثبات اني قد كلامي وغمزتلي</p><p>انا: وماله نشوووف</p><p>وسيبتها ولبست ونزلت ومروح ع البيت.. ودخلت البيت لقيت اختي والبت مي جارتنا والاتنين قاعدين لابسين شورت فيزون وداخب جوا طيازهم وكساسهم وبدي كت وبزازهم باينه منه واول لما دخلت اختي قالتلي</p><p>هبه: ااي اتاخرت كل دا ليه مش قولت مش هتتاخر</p><p>انا: معلش قالولي لازم احضر انهارده واجازة من بكرا</p><p>وبصيت لمي قوووي وقولتلها</p><p>انا: بصوت تخين كدا وجد.. ازيك يا مي</p><p>مي: بصتلي وبصت ف الارض بكل خضوع.. انا كويسه انت عامل اي</p><p>انا: انا كويس.. انتي عارفه انك هتقعدي وهتباتي معانا الاسبوع دا كله</p><p>مي: اااه هبه قالتلي</p><p>انا: كويس انك عارفه.. وقربت من ودنها وقولتلها احنا عايزين نتكلم تاني زي امبارح وغمزتلها</p><p>مي بصتلي وبصت لاختي وبتفهمني ازاي عشان اختي متلاحظش.. بصتلها وسيبتها ومشيت دخلت اوضتي واختي دخلت ورايا وقالتلي اي كنت فين.. حكتلها كل حاجة وطبعا انا واختي مبنخبيش اي حاجة ع بعض خاالص من زمااان</p><p>هبه: يخربيتك انت بتلحق تعرفهم امتي وتنيكهم.. انت كل شوية تفاجئني بواحده شكل</p><p>انا: ما انتي عارفه بقااا اللي بتجرب اخوكي مبتقدردش تبعد</p><p>هبه: اانت هتقولي منا مجربة وعارفه.. وضحكت</p><p>انا: طب اي جهزتيها ولا اي</p><p>هبه: هو انت لسه فيك حيل لواحده تاني</p><p>انا: تحبي تجربي دلوقتي بنفسك وتشوفي</p><p>هبه: لا انا هخرج من قدامك انت مجنون وتعملها وضحكت</p><p>انا: طيب انا هخرج احك ف البت مي شوية واسخنها.. لو شوفتينا ف مره اعملي عبيطه ولطفي الجو هااااه</p><p>هبه: بص خد راحتك واعتبرني مش موجوده وضحكت</p><p>انا قومت خرجت قبلها وببص ع مي ولقيتها ف المطبخ وبتعمل شاي بلبن ووشها للبوتجاز وجيت من وراها وروحت لازق فيها وزبي بين طيازها وايدي ع بزازها من قدام وقولتلها</p><p>انا: اي يا مي الجمدان دا يابت.. اللبس دا فاجر عليكي وطيزك بزازك كبار اووي</p><p>مي: بتتخض وبتحاول تزقني بوسطها لورا وطيزها بتاخد زبي اكتر وبتحط ايديها ع ايدي فوق بزازها وبتعمل انها بتشيل ايدي وهيا اصلا بتدوس ع ايدي اكتر فوق بزازها.. وبتقولي بكل محن</p><p>مي:: اااه ممم اوعي كدا سيبني اختك تشوفني واتفضح انا مش ناقصه فضايح تاني</p><p>انا: ملكيش دعوه بيها هيا مش هتدخل علينا ولو مسمعتيش الكلام هتتفضحي.. ولا نسيتي</p><p>مي: لا منستش بس خايفه اختك تقول حاجة</p><p>انا: متخافيش اختي حتي لو شافتني بنيكك مش هتتكلم</p><p>مي: انت متاكد انا خايفه اووي</p><p>انا: متخافيش وعشان اسبتلك هنيكك هنا ودلوقتي</p><p>مي: يالهوووي يلا بلاش طيب دلوقتي استني لما اختك تنزل او تنام حتي</p><p>انا: روحت مادد ايدي طافي البوتجاز وحطيت ايدي ع كيها فوق الشورت وبقيت بفرك اووي وهيا اتشعلقت ف رقبتي وساحت خاالصودخلت ايدي جوا الشورت بتاعها وبقيت بفرك ف كسها وكسها مغرق الدنيا ميه ومغرق الشورت وبقاا واضح اووي كانها عامله ماية ع نفسها.. وزبي بيدقر ف طسزها وايدي التانيه بتقفش ف بزازها.. وروحت منزل الشورت بتاعها وجايب شوية زيت من ازازة الزيت بما اننا ف المطبخ وحطيت زبي ع خرم طيزها وبدخله</p><p>مي:: بصوووت واطي وهمس ااااه اااي براحه بيوجع</p><p>انا: موطيه صوتك ليه اتكبمي متخافيش اختي مش هتعمل حاجة</p><p>مي: اااه خايفه منها تفضحني</p><p>انا: متخافيش بقولك.. وبقيت برزع ف طيزها وطيزها بتطرقع وهيااا ااااه ااااه امممممم ااااس اااه بسسس بقاااا مش قاااادرة وجعتني اوووي اوووف ااي اااي ااااه ونطرت ميه كسها وبقت نازبه ع وراكها واندرها وكله بقااا متغرق اووي.. وفضلت انيك فيها لغاية لما نطرطهم ف طيزها وهيااا اااه يالهوووي سخن اوووي بيلسع اووي.. وطلعت زبي وخارج م المطبخ واختي لقيتها ف الطرقه واقفه وسامعه كل حاجة.. بصتلي وقالتلي</p><p>هبه: انت اي يابني البت مستسلمالك خالص.. انت كيفتها اووي</p><p>انا: خشي عليها وشوفيها كدا</p><p>هبه: ااوعي هكبس عليها</p><p>ودخلت هبه ولقت مي بترفع الشورت وباين انه متغرق اووي من ورا وقدام وواضح البلل ولبني عليه من ورا.. واختي دخلت وبصتلها وقابتلها اي دا مالك يا بت كدا</p><p>مي: ارتبكت هاااااه لااا ابدا مفيش اااصل اااصل.. اااه افتكرت اصل بفتح الحنفيه اغسل الكوبايات والميه غرقتني.. اختي بصتلها وضحكت وقالتلها يعني بقالك اكتر من نص ساعه ولا غسلتي كوبايه ولا عملتي الشاي..</p><p>مي: ااااي هاااااه.. اااصل ااااصل</p><p>راحت هبه مقربه من مي وقالتلها اهدي اهدي احنا بنات زي بعض وانا فاهمه كل حاجة وانتي غرقانه من قدام ومن ورا ع فكرا وضحكت كدا.. راحت مي حطت ايديها ع طيزها من ورا ولقت لبني مغرق طيزها والشورت باين عليه اللبن من ورا..</p><p>هبه: متخافيش انا فاهمه كل حاجة واتطمني وخدي راحتك متقلقيش انا مشوفتش حاجة ولا سمعت حاجة</p><p>مي: بصت لاختي اووي وحضنتها وقالتلها انتي بجد اختي وصحبتي</p><p>هبه: راحت خبطاها ف كتفها كدا وقالتلها خلاص يعني هتبقي تحكيلي ع كل حاجة</p><p>مي: هزت راسها وقالتلها.. مش هخبي عليكي حاجة ابدا وخرجوا سوا م المطبخ وانا دخلت اوضتي ونمت زي القتيل.. واختي ومي دخلو اوضه اختي سوا</p><p>هبه: اقلعي يابت وغيري هدومك اللي اتبهدلت دي وبتضحك</p><p>مي: بس بقاا ياهبه متكسفنيش كدا</p><p>هبه: يعني يابت مكسوفه وانا بت زيي زيك ومش مكسوفه تقلعي قدامه وبتضحك</p><p>مي: تصدقي انتي رخمه وبتكسفيني</p><p>قامت اختي ع مي وبتقلعها بالعافيه وبيهزرو سوا لغايه لما اختي قلعت مي..</p><p>هبه: ييالهووي يا مي دا انتي يابت مغرقه نفسك اووي انتي بتجيبي كتير يابت.. لفي كدا وريني طيزك.. ومي لفت واختي حطت صوابعها ف طيز مي وبتطلع اللبن بتاعي منها وبتقولها</p><p>هبه: يالهوي يا مي دا عبهالك</p><p>مي: دا مفتري بيعملي اووي وبتاعه كبير وبيوجع اووي</p><p>هبه: خبطتها ع بزازها وقالتلها يعني مبتتبسطيش يابت وبتغمزلها</p><p>مي: ااه حاسبي بزازي.. بصراحه يا هبه ببقي مبسوطه اوي اوي اوي</p><p>هبه: ببتبص لمي وبدئت تحرك ايديها ع كس مي وتلعبلها فيه ومي سخنت وهبه بتقولها بس يابت ابقي شيلي شعره كسك دي ونضفي نفسك</p><p>مي: اااه ااممم بس ياهبه شيلي ايدك بقااا اااه.. مينفعش اشيلها غير لما اتجوز..</p><p>هبه: زودت الفرك واللعب ومي ساحت وبتفشخ نفسها لايد هبه.. طيب ابقي قصية وخليه صغير اوووي اوووي.. اقولك انا هعملهولك لدوقتي.. وقامت هبه جات المقص وقصتلها شعره كسها وخليتها كانها مفيش خالص وخدتها ودخلوا الحمام وقلعوا ودخلو تحت الدش وهبه اختي حطت ورها تحت كس مي وخدت ورك مي تحت كسها وبقوا يفركوا وراكها ف كساس بعض ويثفشوا لبعض لغاية لما جابوا ميتهم وارتاحوا وخرجوا مبسوطين ودخلوا يناموا ف اوضه اختي</p><p></p><p>استنوني ف جزء جديد ومرحله جديدة وبدايه تطور جديدة</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>الجزء الثالث</p><p></p><p></p><p></p><p>بعد ما اختي ومي ناموا ف حضن بعض وانا نمت ف اوضتي وصحينا اخر النهار وكنت قومت انا قبلهم ورحت ناحيه اوضتهم وخبطت خبطه واحده وفتحت ودخلت مي واختي نايمين ف حضن بعض وكل واحدة راكبه ورك التانيه ولابسين اشراط فيزون ومبين كل حاجة وانا دخلت كدا روحت خابط مي ع طيزها جامد وصحيت مخضوضه</p><p>مي: ااي.. اااي.. دااا في اي..</p><p>هبه: اختي صحيت مخضوضه من صوتها.. اااي يا مي في اي.. وبصوا الاتنين لقوني واقف اتخضوا.. انا قومت قولتلهم</p><p>انا: اي يابت منك ليها شوفتو عفريت ولا اي</p><p>هبه: اي يابني حد يصحي حد يرعبه كدااا.. حراام عليكو بجد</p><p>مي: معش ياهبه مش قصدي بجد.. بس اخووكي.. اااااااا... ايدوووو... اااااصل</p><p>هبه: ولا اصل ولا فصل انا عارفت خلاص هوا عملك اي.. وضحكت</p><p>وانا ضحكت معاهم وقولتلهم انا جعان مش هتاكلوو ولا اي.. قومو يالا.. انا هطلب دليفري وناكل..</p><p>هبه: اشطاااا هاااتلي كنتاكي كومبو...</p><p>مي: وانا عاوزة اااااااا</p><p>مخليتهاش تكمل وروحت قايلهم انا اللي هختار ناكل اي</p><p>واختي ومي بصوا لبعض وسكتو.. واختي ربعت ايديها وبصتلي وقالتلى ناوي بقااا تاكلنا اي .. بصتلهم كدا بشهوة وقولتلهم احنا نطلب وجبات سي فوود وشربه سي فوود.. اختي بصتلي اووي وحسست بايدها ع طيز مي كدا وقالتلي.. اااااه دا انت بتشحن بقاااا.. وضحكت</p><p>مي: زئت ايد اختي من ع طيزها وقالتلها.. تصدقي انك بايخه.. اوووعي كدا.. راحت اختي حضنتها وقالتلها</p><p>هبه: انتي زعلتي يابيضه.. خلاص متزعليش احنا هناكل كلنا سي فو ونشحن ونششووف مين هيقدر ع التاني.. وضحكت</p><p>مي: اطلب يالا الاكل احسن اختك دي صاحيه رايقه ع الاخر</p><p>هبه: بتشدها عليها وبتبص ف عنيها.. قالت لمي.. يعني انتي كمان مش صاحيه متروقه ورايقه ع الاخر</p><p>مي: بس بقااا ياهبه اسكتي متكسفنيش اخوكي واقف</p><p>هبه: بتحسس تاني ع طيز مي وبتقولها... بقاا يابت مكنتيش مكسوفه منه وهوا بيظبطك وسيباله نفسك ومتمتعه ومكسوفه من كلمه</p><p>مي: بس بقااا يا هبه.. انا هقوم واسيبكوو..</p><p>وقامت مي خرجت واختي قامت بعدها وقالتلي مدام انتي ناوي تشحن بقااا يبقي هتسيبهالي شوية اظبطالهاك واسلمهالك عروسه.. قولتلها خلاص هاكل وانزل واتاخر واجي تكوني ظبطتيها</p><p>وخرجت برا الاوضه وطلبت الاكل ودخلت اخدت دش ولبست وظبطت نفسي واتشييكت والاكل كان وصل حطينا الاكل وكلنا كلنا وقولتلهم انا هنزل وهاجي متاخر لو عاوزين حاجة قولولي من دلوقتي اجيبها وانا جاي.. قالولي لا مش عاوزين حاجة.. وسيبتهم ونزلت وف دماغي اروح لام بودي عشان وحشتني واتعلقت بيا وهيا بصراحه كرباااج وبتمتع معاها.. وروحت لغاية الباب وخبطت والباب اتفتح ولقيت بودي ف وشي</p><p>بودي: مش قولتلك هيجي يا مامي</p><p>ام بودي: خارجه م المطبخ ولابسه جلابيه بيتي كت وضيقه عليها وبزازها وطيازها واضحيين اوووي.... وبتقولي.. بقااا كداااا متجييش غير لما ابعتلك</p><p>انا: معلش مبحبش ابقي تقيل بس.. احسن بعد كدا تزهقو مني</p><p>ام بودي: انا عمري ما ازهق منك ابدا وبصالي بمحن.. روحت قايلها احم احم.. وباصص لابنها وبضحك.. ام بودي بصت لابنها كدا واتكسفت وبصت ف الارض.. روحت انا قايل لابنها بودي</p><p>انا: ايه يابودي وانت كمان زي ماما ولا عندك راي تاني</p><p>بودي: بصلي وبص لامه وقالي.. لا انا بحب رايي مامي اووي عشان بتبقي مبسوطه</p><p>ام بودي: بصتلي وبصت لابنها ومكسوفه كدا.. وقالتلنا... انتوو كسفتوني اووي.. انا بحبكم اووي اووي</p><p>انا: بقولك اي يابودي امك اهيه قالت قدامك انها بتحبني.. متجوزني امك</p><p>بودي: ططيب مش اخد راي العروسه الاول</p><p>ام بودي: بصت لابنها اووي ووشها احمر واتكسفت اووي</p><p>انا: اهوه ياعم اديك شوفت والسكوت عرمه الرضا</p><p>بودي: خللص انا موافق.. وبص لمه وقالها.. مبروووك يامي.. وحضنها</p><p>انا روحت شاده من حضن امه وقولتله انا بغير علي مراتي ومحدش يحضنها غيري وروحت واخد امه ف حضني اووي وبحسس ع جسمها قدامه وايدي نزلت لطيازها بقفشها وبقولها ف ودنها وحشتيني اووي اووي يا حبيبتي</p><p>ام بودي: بتكلمني ف ودني.. وانت وحشتني اووي اووي متبعدش عني تااني كتيرر كدا.. انا خلاص اتعودت عليك.. وبقت بتتمحن.. اااممم.. ااااح</p><p>بودي: اي ياعرسان انتوا هتدخلوا هنا ف الصاله.. متروحوا اوضه النوم.. وبيضحك</p><p>انا: اخدت ام بودي من ايديها قدام ابنها وقولتلها.. يالا يا مراتي ياحبيبتي عشان انتي وحشاني اووي.. وام بودي بصالي وسايحه وباصه لابنها وماشية ف ايدي زي المسحورة وخدتها ودخلنا الاوضه بتاعتها واوضتها جنب اوضه امها.. واول لما دخل وبقفل الباب وببص لبودي وبغمزله بعيني وقفلت الباب وبصيت لام بودي وقولتلها</p><p>انا: وحشتيني اوووي اووي ياحبيبتي</p><p>ام بودي: وانت كمان وحشتني.. عودتني عليك وسيبتني.. متبعدش عني تاني.. انا كنت انطفيت وانت اللي رجعتلي روحي تاني</p><p>انا: انا مش هبعد عنك ابدا ابدا وهبقي ابات معاكي هنا ف سريرك منا خلاص اتجوزتك وابنك عارف خلاص</p><p>ام بودي: اول لما حبت سيرة ابنها كانها فاقت كدا وبتحاول تقووم وبتقولي... ااي دااا انا ازاي معاك هنااا لوحدنا وابني عاارف برااا.. اااه اوعي كدا سيبني</p><p>انا: تعالي بقااا انتي مراتي وهنيكك ف اي حته ومحدش لسه دعوة بينا.. وروحت واخد شفايفها ف شفايفي وبقيت باكل شفايفها وهيا اندمجت معايا وبقت بتفرك شفايفها ف شفايفي وتهرسهم اوووي وانا بقت ف بزازها</p><p>ام بودي: اااااه افعض بزازي اووي.. ااااه احلبهم كمااان.. ااااه اعصر اوووي.. بزازي بقالهم كتيرر مبيتقفشوش.. اوووف هموووت</p><p>انا: ماسك بزازها مص ورضاعه وعضعضه ف حلمتها وبقولها هموتك اووي هفشخ نصين</p><p>ام بوودي: اااه اوووف نيكني يالا مش مستحملة لعب تااني هموووت كسي شطه ارحمني يالا حطلي زبك وافشخني.. اااه ياكسي ياااني</p><p>انا: افشخي نفسك يالبوة عشان انيكك</p><p>ام بودي: نامت ع ظهرها ع سرير وفشخت رجليها واووي ومسكتهم بايديها... حط زبك يالاا اهريني همووت واتناك حراام عليك</p><p>انا: روحت حاطط راس زبي وحطه كله مرة واحده للاخر لغاية لما خرم الرحم عندها.. وقامت مصوته</p><p>اام بودي:: ااااااااه اووووووف زبك خرمني... ااااه كسي يالهوي</p><p>انا: بطلع زبي وادخله جامد بترزيع اووي وجامد</p><p>ام بودي: اااه اخبطني اوووي ف كسي اخرمني اوووي... اااااه هنطر هنطر.. ورتحت ناطرة ميتها وغرقت بطنها ووراكها بتترعش وتتهز</p><p>انا: نازل نيك وفشخ ف ام بودي.. خدي يا شرموطه كسك مليان ومتعبي وعاوز يتعشر ويتفشخ عشان يصفي كل اللي فيه</p><p>ام بودي: اااااه اديني اووي.. صفيني.... ااااه ااااه كسي كسي.. ااااوووف هجيب تاااني.. ونطرت ميتها ورجلها وجسمها كله بيتهز</p><p>انا: لفيتها ف وضع الدوجي وحطيت زبي ف كسها من ورا وكستها من شعرها وبقيت برزع اووي ف كسها وطيزها يتترج وبلسوعها بايدي ع طيازها لغتية لما احمرت وايدي علمت اووي فيها وهياا بقت تصوت من ضرب ايدي وجابت كذا مرة ورا بعض ووقعت بوشها ع الكنبة ورجليها اتفشخت روحت مطلع زبي وهوا غرقااان ميه كسها وروحت زانقه ف طيزها مرة واحده كله.. لقيتها قامت بوسطها روحت ماسك شعرها وشاددها عليا اوووي وبقت تصوت من شدي لشعرها جامد وزبي اللي بيقطع ف خرم طيزها داخل خاارج</p><p>ام بودي:: اااه كبيررر اوووي وجعننني طلعه حررراااام عليك هتعورني.. اووووف ياااني... اااه بخبط ف بطني من جوا... يالهووووي حساا راسه جواا بطني كلها بتكبسني</p><p>انا: انا هشبعك نيك وافضي لبني فيكي يا حبيبي.. وبقيت برزع اووي وزبي شد جامد وكبسته كله وهياا صوت</p><p>ام بوظي:: اااااه يخربيتتتك كبسته كله فياااا ااااه... اوووف لبنك بنزل ف بطني من حواااا... ياااح يااااح يااااح.. كفاية بطني اتملت.. كفاية شبعت.. ونامت ع بطنها وانا نايم عليها وببوسها من خدها وبقولها</p><p>انا: اتبسطتي يا حبيبتي</p><p>ام بودي: يالهوووي اوووي اوووي اوووي.. انت بجد موتني وصفيتني وهديتني خااالص</p><p>انا: كل يوم من دا.. ما خلاص انتي مراتي وابنك عارف</p><p>حسيتها فاقت كدا وقامت قالتلي</p><p>ام بودي: يالهووي يالهووي الواد الواد.. انا نسيت نفسي معاك وسيبتلك نفسي والواااد برااا</p><p>انا: روحت ماسكها من دراعتها حامد وموقفها قدامي ومكلمها بخشونه.. بقولك اي احنا دخلنا وابنك عارف وقتعد براااا وصوتك كان عالي اوووي وابنك انا متاكد انه سامع.. خلاص اتعاملي عادي.. وبعدين هوا مش ممانع.. اديكي شوفتي اهوه</p><p>ام بودي: هديت شوية وبصتلي كدا... انا مكسوفه ابص ف وشه.. مش عارفه هيفتكرني اي</p><p>انا: هوا عارف انك محرةمه ومعندوش مشكله انك تتبسطتي مدام معايا وانا مش هضركوا ولا انتي شايفه اي</p><p>ام بودي: انا عمري ما افكر انك تاذيني او تاذي ابني.. انا حبيتك وسلمتك نفسي وامنتك.. خلاص اللي تشوغه يا راجلي</p><p>انا: طيب يالا نطلع نشوف الوضه هيبقي اي.. وحطيت ايدي ع كتفها وواخدها ف حضني وخارجين بنضحك وانا بزغزغها واقفشها وهيا بتحاول تجري مني وانا ماسكها</p><p>بودي: ايوة كدا يا ماما.. بقالي كتير مشوفتش ضحكتك الحلوة دي ولا شوفتك سعيده كدا</p><p>بصيت انا وام بودي لبعض وام بودس بصتلي وابتسكحت وفرحت كدا وقالت</p><p>ام بودي: البركة ف صاحبك بقااا عرف يخرجني م اللي فيه ويرجعلي ضحكتي تاني</p><p>انا: والضحكه دي هتفضل منورة وشك وانا هفضل جنبك دايما ومش هسيبك ابدا ما انتي خلاص بقيتي مراتي.. وبوستها من شفايفها برومانسية وهيا غمضت وسرحت ف البوسه.. وبعدت عنها وقولتلها بصوت عالي عشان ابنها يسمع</p><p>انا: يالا بقا خشي استحمي ونزليهم بدل ما هكا نزلين ع وراكك كدا وهينقطوا من ف الارض ويبهدلوا الدنيا</p><p>ام بودي: خبطتني ف كتفي كدا واتسفت وخبت وشها ف حضني وقالتلي.. بس بقااا يارخم متكسفنيش قدام ابني</p><p>انا: متتكسفيش بقااا خلاص.. يالا ادخلي الحمام.. وهدخل انا وبودي نجيبلك الهدوم من دولابك واختارلك لبس ع زوقي..</p><p>ودخلت الحمام وانا اخدت بودي من ايده وقولتله تعالي هختار لبس لامك عشان تاخده تديهولها تلبسه... ودخلنا وفتحت دولابها وطلعتلها طقم اندر وبرا اسود بس جاامد وعليهم روووب شفاااف يادوب واصل لكسها... واخدتهم واديتهك لبودي وقولتله</p><p>انا: خد ادي امك دول ف الحمام</p><p>بودي: اي دا هيا مامي هتقعد كدا بس</p><p>انا: اااه خليها تقعد براحتها بقااا ما خلاص كل حاجة وااضحه وانت شوفتها مبسوطه ازاي</p><p>بودي: بجد انت صاحبي وراجل مامي وخليك دايما جنبها وخليها دايما مبسوطة</p><p>وخد بودي اللبس وراح خبط ع الحمام</p><p>بودي: مامي.. افتحي جبتلك اللبس</p><p>روحت انا رايح محيته وقولتله انت لسه هتخبط.. وروحت فاتح باب الحمام وقولتله خش انت مش غريب وزقيته جوا الحمام وضحكت</p><p>ام بودي: اي دا.. كدا تدخل بودي عليا وانا عريانه</p><p>بودي: عاادي يا ماما متتكسفيش.. انا خلاص هسيب اللبس ومش هبص وهخرج</p><p>وحط بودي اللبس وخرج وانا بضحك</p><p>بودي: اقولك ع حاجة</p><p>انا: قووول</p><p>بودي: يابختك بجد بامي.. جسمها حلو وانت ممتعهولها وهيا بتحبك اووي اووي</p><p>انا: انت غيررااان مني بقااا</p><p>بودي: لا انا مبسوط اووي</p><p>وخرجت ام بودي وحاطه الروب عليها وكانها مش لابسه.. وبصينالها انا وابنها</p><p>بودي: اي الحلاوة دي كلها يا مامي.. انتي زي القمر ووشك منور</p><p>ام بودي: بس بقااا يا بودي متكسفنيش</p><p>بودي: بجد يا ماما انتي ولا عروسه ف شهر العسل</p><p>انا قومت وروحت لام بودي واخدتها ف حضني وبقيت باكل شفايفها برومانسية وبقولها انتي احلي من اي عسل</p><p>بودي: يابختك يا مامي بجوزك بصراحه</p><p>ام بودي: اييي.. هاااااه.. اااااا... قصددك اييي.. ااااه يابودي.. واتلخبطت كدا بكسوف ودخلت اوضتها.. وانا قولت لبودي انا هنزل رايح مشوار وهروح وهبقي اجيلكو تاااني.. لقييبت الباب اتفتح وخرجت ام بودي جري واترمت ف حضني وقالتلي</p><p>ام بودي: متغيبش عليا تاااني كدا انت بتوحشني.. واول مرة تتكلم كدا بصراحه قدام ابنها</p><p>انا: خخلاص هجيلك كل شوية</p><p>ام بودي: ياريت تقعد معايا علي طوول</p><p>انا: متهافيش مش هسيبك</p><p>ونزلت وخرجت م البيت ومعدي من قدام محل الفيديو لقيت البنت اللي ليها اخت تؤام</p><p>البنت اللي زنقتها ف المخزن اسمها هناء</p><p>اختها التؤام صاحبة اختى اسمها شيرين</p><p>ودخلت ومبقتش عارف دي مين فيهم وقولت اعمل اي حس ومن معاملتها معايا هعرف دي مين</p><p>انا: اي الافلام الجديدة</p><p>البنت اللي لسه معرفتش هيا مين فيهم: قصدك انهي افلام بظبط وبتغمزلي</p><p>جمعت ع طووول ان دي هناء</p><p>انا: ققوليلي انتي اي اخر صيحات الموضه وبغمزلها</p><p>هناء: الموضه عاال العااال</p><p>انا: طب متيجي تفرجيني ف المخزن</p><p>هناء: طب ادخل جوة استناني وانا هقفل المحل وادخل وراك</p><p>ودخلت جوا ولقيت الفيديو والتلفزيون وكرتونه كبيرة فتحتها وفرشتها ع الارض.. ومفيش ٥ دقايق لقيتها دخلت وبصتلي وقالتلي</p><p>هناء: دا انت دخلت وفرشت وقعدت كمان</p><p>انا: اصل مبحبش اضيع وقت</p><p>هناء: جاات ووطت قدامي وعملت بتشغل الفيديو وروحت شاددها موقعها ف حجري وطيزها الملبن بلعت زبي وقالت</p><p>هناء: اااااه حاااسب براحه.. واحده واحده عليا</p><p>انا: اصلك وحشاني يابت اوووي وطيازك دي بشوفها بهيج</p><p>هناء: وهيا بترقص طيازها ع زبي وبتضغط بطياوها ع زبي.. طيازي دي مهيجه رجاله بشنبات وانت اللي كسبتها وركبتها</p><p>انا: ولسه هركبها تاني واهريها نيك واعبيها لين</p><p>لقيتها نامت ع بطنها ورفعت فستانها ونزلت اندرها وقالتلي...</p><p>هناء: اااااه يالا حط زبك ونيكيني طيزي بتاكلني اووي.. عايزة اتناك ولبن ينزل ف طيزي.. يالا طيزي بتحرقني اووي</p><p>انا: بليت زبي وروحت حاطط راس زبي ع خرم طيزها وهيا فاشخه طيزها اوووي بايديها وبتقولي</p><p>هناء: اااااه احشره قوووي كمان.. دخل اوووي افشخ خرمي اااااه زبك تخييين بيقطع طيزي</p><p>انا: استحكلي بقااا يا هايجه مش عايزة تتناكي</p><p>هناء: اه نيكي اووي اديني جامد.. نام عليا بجسمك واتنطط ع طيزي وانت بتدقرني.. ااااام اااااه اوووووف ارزع ارزع... رواحت نطرت ميه كسها وطيزها بتقفل وتفتح ع زبي ورايحه ومش حاسه بحاجة... وانا ف لحظه كدا حسيت ان في خيال واقف ورا ستاره المخزن وسامع كل حاجة.. وكملت نيك وقولت ف بالي لو اللي واقف سامع ومدخلش يبقي الوضع علي مزاجه.. وكملت نيك وترزيع ف هناء وهيا.. ااااه.. اااامممم اووووف طيزي التهبت اووي وولعت.. اوووف انطر بقااا نزل وخلص مش قادرة</p><p>انا فضلت ارزع اووي وقولتلها هجيبهم هجيبهم.. لقيتها فشخت طيزها اووي وبتبلع زبي ف طيزها اوووي.. وبتقوللي</p><p>هناء: اوووف ااااه احشره كله فياااا... اوووف نزلهم ف قعر طيزي.. اوووف يااااح لبنك بيلسع ااااح ياااااح يااااح اوووف كل دا لبن طيزي اتلمت.. وطلعت زبي من طيزها ومسكت زبي مص ونضفته م اللبن.. وقامت وقالتلي</p><p>هناء: وهيا بتقوم وتتعدال... اااه طيزي ورمت... قوووم البس بسرعه قبل ما حط يطب عليا... روحت قولتلها</p><p>انا: بقولك اي احنا عايزين ناخد وقتنا براحتنا مينفعش كدا</p><p>هناء: ططيب اعمل اي منا معنديش مكان تاني غير هنا</p><p>انا: المكان موجود وهنقعد براحتنا كمان</p><p>هناء: بجد... طيب امتي هنروح</p><p>انا نتقابل بكرا بدري وهاخدك ونطلع ع المكان ونقعد براحتنا واروحك ف معادك</p><p>هناء: خلاص هستناك الصبح بدري علي اول الشارع</p><p>انا: خلاص اشوفك الصبح يا مزه وخبطتها ع طيزها</p><p>هناء: اااه بس براااحه طيزي وجعاني بسببك</p><p>انا: خلاص بكرا هعالجهالك اووي.. وضحكت.. وبلفت وشي عشان اخرج ولمحت الخيال بيتحرك ويمشي.. وخرجت ملقتش حد وطلعت ومشيت ودماغي بتودي وتجيب ياتري مييين اللي كان واقف وسامع كل حاجة.. وفضلت ماشي وبفكر لغاية لما لقيتي راايح ناحيه بيت هند واخوها حسن وجوزها حنفي عشاان اسهر معااهم.. وطلعت وخبطت ع الباب.</p><p>حنفي: بيكح جااامد وصوته مسطول.. ااايييووه ااايوووه.. مييين</p><p>انا: افتح ياعم.. اي نسيتوني خلاااص</p><p>حنفي: اهلا اهلا.. انت ابن حلال جيت ف وقتك..</p><p>انا: اشمعني</p><p>حنفي: اصل الكييف كتير ورزقك واااسع تعالي تعالي</p><p>انا: دخلت لقيت ٤ ازايز خمرة شعبي وحشيش كتير والاوضه كلها دخان وجوو غرزة.. بصيتله وبصيت لحسن اخو هند اللي قاعد مش قادر يرفع دماغه وبيبصلي وبيقولي وهوا مسطوول</p><p>حسن: اهلا اهلا يابو الصحااب.. اقعد يا زميلي خد كيفك</p><p>وانا بكلمهم هند سمعت صوتي راحت وقفت ورا الباب وقالت</p><p>هند: بصوت عالي.. ياااحنفي.. هو في حد جه ولا اي</p><p>حنفي: دا مش حد غريب ياهند.. دا صاحب اخوكي</p><p>هند: فتحت الباب ودخلت علينا ولابسه قميص نوووم شعبي اصفر يادوب تحت كسها بحاجات بسيطه وطيزها رفعاااه وبزازها طالعه اووي م القميص وعامله شعرها وحاطه ميكب وقالتلي وهيا بتسلم عليا وماسكه ايدي اووي وبتبصلي... اززيك عامل اي</p><p>انا: انا كويس طوول ما انتوا كويسين</p><p>هند: احنا كويسين طوول ما انت موجود وسطنا</p><p>انا: خلاص هفضل وسطكووو ع طوووول</p><p>هند: يارييت احنا خدنا عليك اوووي</p><p>انا: وانا كمان مرتاح وسطكو اوووي</p><p>راح حنفي رادد وهوا مسطول ودماغك بتتطوح ولسانه تقيل.. مممخلاااص بقااا يااا هند.. سيبي الرااجل يعمل دماااغ</p><p>راحت هند زقاه ف دماغك وهوا كان هيقع ع الارض وقالتله بكل قررف</p><p>هند: خليك ف اللي انت فيه واتلهي.. مهو انت مش فالح غير ف كدا وبس.. مبتعرفش تعمل حاجة تااني.. وانا ضحكت وقولتلهم اوباااا.. الحق يا حسن اختك بتشرد لحنفي</p><p>حسن: بيتكلم وهوا مش قادر يفتح عينه ولا بوقه من كتر ما هوا مسطووول... ياااعم سيبك منهم دوول علي طوول كدا</p><p>هند: مهو من خيبتي جوزي واخويا دماغهم نسيتهم اي حاجة تاني..</p><p>انا: ببص لهند وايدي بتحسس ع جسمها وبقولها.. لا ملهوش حق بردوو جوزك يبقي معااه الفرس دا وميعرفش يرودة</p><p>هند: وحياتك ولا بيعرف حتي يرود قطه.. وضحكت ضحكه شرمطه اووي</p><p>انا: لااا ملهوش حق.. دا انتي لازم تترودي كويس عشان تحني</p><p>هند: انا بحب اللي يكسرلي عظمي ياخويا ويشكمني.. عايزة دكر ناشف قووي بجد.. وقربت مني وقالتلي بصووت واطي.. زييك كدا يا حبيبي</p><p>انا: اهدي يابت اخوكي وجوزك قاعدين متعمليش مشكله</p><p>هند: ملكش دعوة بيهم وخليك معايا انا.. انا مستنياك من بدري ومش ع بعضي</p><p>انا: طيب وجوز الغربان دووول لسه متقلبوش عشان اركبك</p><p>هند: ولا يهمك انا هتصرف</p><p>وراحت هند ادت لحنفي ازازة وحسن اخوها ازازة وقالتلهم.. اي يا سبع منك ليه.. الازايز زي مهيا ولا انتوا كلام ف كل حاجة وبس وضحكت بشرمطه.. راح حسن وحنفي قالولها.. احنا نشرب المحيط ومنسكرش.. وراحوو رافعين الازاتين ع بوق واحد ونزلوا الازازه ودماغهم نزلت معاها وبقوو ف عالم سمسم</p><p>هند: بصتلي قووي.. وقالتلي شووفت.. قوووم بقااا تعالي ندخل جوة ع سريري</p><p>اخدت هند ودخلت واول لما دخلت هند كلبشت ف رقبتي ومسكت شغايفي تقطيع وبوس وشفط وهيا بتنهج اووي وبتقولي</p><p>هند: ااااه وحشتني اوووي.. من ساعه ما سبتني وانا هايجه اووي مش ع بعضي.. عوزاك تنيك فيا الليل كله لما تورمني</p><p>وانا بقفش ف بزازها وبعصر فيها ونازل تحسيس وتقفيش ف لحم جسمها وتقريص ف لحمها</p><p>هند: ااااه اقرص ف لحمي اووي.. قطعني.. اااوف مولعه... راحت نازله منزلالي البنطلون وبتقولي</p><p>هند: يالهوووي ع زبك اللي كل لما اشوفه كسي يقوم عليا ويحرقني... شطه فيها... زبك دا انا مش عوزاه يسيب كسي ابدا.. ونامت ع السرير ع ظهرها وفشخت رجلها اوووي وبتقولي... اااه يالا تعالي نط عليا ونيكني ع سريري.. عوزاه تموتني</p><p>انا: انا هفشخ كسمك ياهايجه واخلي اخوكي وجوزك يسمعوا صوتك وانتي بتصوتي يا ماناكه يا شرموطه.. وروحت نايم عليها وحاطط زبي كله مرة واحده ف كسها للاخر ودابه جامد</p><p>هند: صرخت اوووي.. اااااااه كسي اتشق اتنين.. زبك تخيين وطووويل.. اوووف ارزع اووع فيااا.. اتنطط بجسمك علي جسمي ودب فيا اوووي... ااااه بطني بطني.. اوووف بيخبط اووي فياااا بطني وجعتني ااااه ونطرت لبنها وجسمها بيترعش وبتضم وراكها اووي</p><p>انا: روحت فاشخ رجلها اووي لما كانت كتتكسر وصرخت م الوجع.. اااه براااحه هتكسرني.. روحت قاليها مسمعش صوت امك يابنت الوسخه واعمل اللي يعجبني واكسرك براحتي يا وسخه.. وروحت لاطشها قلم وجه جامد ومن قوة القلم بصتلي اووي وتنحت وحطت ايديها ع خدها من القلم اللي وجعهااا.. روحت رافع رجلها بايدي وبقيت برزع اووي ف كسها والف فيها شمال ويمين وبلوي رجلها ووسطها اووي وبتعمد اوجعها.. وهيااا</p><p>هند:: اااه اااه برااحه عضمي عضمي.. وانا بضرب فيها بالاقلام والبونيات وانا بنيك فيها وبشتمها.. اسكتي يا وسخه يا شرموطه مسمعش صوت كسمك</p><p>هند: اااه اااه حاضر حاضر بس براحه عليا هتموتني تحتيك ارحمني.. اااه ايدك تقيلة كفاية ضرب.. اااه كفاية زبك بيضرب ف كسي وايديك نازله ضرب ف جسمي.. اااه... وجابت يجي ٣ او ٤ مراات وجسمها ساااب خالص وسيبتلي نفسها اعمل فيها اللي انا عاوزة وهيا كل اللي عليها.. اااه اوووف اااح ااااح ااااي... ولما قربت اجيبهم.. قولتلها</p><p>انا: نازل ترزيع وطرقعه ف كسها وبقولها.. اااه يابت لبني جاااي هنزل.. عيزاهم فين يا وسخه</p><p>هند: اااه ازرع ارزع وانطرهم ف كسي عبيني واملاني لبن كسي شطه عاوز لبنك عشام يبلعه ويهدي</p><p>انا: مش خايفه تحبلي مني يا وسخه يا زانية</p><p>هند: اااه اااه هات بقااا اااه.. متخافش واخده الحباية وعملاه حسابي.. اااه هاات كسي ورم خلاااص...</p><p>انا: طب خدي يا شرموطه.. ورزعت اووي وحطيته كله وزبي بقااا بينطر كتل لبن ف قعر كسها وكسسها عمال يشفط لبني..</p><p>هند: اااه اكبسه اووي كماننن وصفي لبن ف كسي اااه ارويني كسي عطشااان.. اااح لبنك بيلسع ااااه شطه شطه كسي ناار.. اوووف عليك</p><p>روحت مطلع زبي من كسها وكسها مليان لبن ونزلت ع زبي مص وبلع ونضف اللبن اللي فيه ولسه بتتعدل.. روحت قالبها ع بطنها وقولتلها</p><p>انا: بتقومي ليه يا كسمك لسه مشبعتش من طيزك</p><p>هند: ابوس ايدك سيبني مش قادرة كفاية</p><p>انا: روحت نازل فيها ضرب بالاقلام والبونيات لغاية لما جسمها بقا احمر ومعلم من كتر الضرب وايدي معلمه ف كل حته ف جسمها وجسمها بقااا عامل بقع كدمات م الضرب.. وروحت منيمها وفاشخ رجلها وكابس زبي ف طيزها مره واحده</p><p>هند: صوتت اووي.. ااااااه طيزززززي.. ااااه اتعورررت</p><p>روحت بكل عزمي ضاربها بكف ايدي ع ظهرها جااامد وايدي علمت ع ظهرها واحمرت اوووي وبقيت نازل تلطيش جامد ف طيازها لما احمرت وازرقت م الضرب ونازل رزع فيها</p><p>هند: اااااه حرااام عليك انت فشحتني خلاااص طيزي اتدمرت... كفتية اهدي شوية. اااااه انت نزلتلي البواسير خلاص مش مستحمله..</p><p>انا: بس يابنت الوسخه انا مش هسيبك غير لما اصفي لبني كله فيكي يامتناكه وبرزع اووي اووي ولحم طيازها بيتهز وبيطرقع</p><p>هند: اااه اااه ابوس ايدك كفاية هموت.. وبقت بتعيط اووي وتصوت ومتعتها اتقلبت لالم جامد ووجع.. وبقت نازله صويتتت جاامد وصريخ... اااااه اااااه اااااه ااااه</p><p>روحت حاطت ايدي ع بوقها وكاتم نفسها خالص وبخنقها وبرزع ف طيزها اوووي اووي.. ورحت حااطط زبي للاخر وبقيت بنطر لبني ف طيزها وهيا بتترعش زي اللي بتتتكهرب اووي</p><p>هند: يااااااح يااااااح ناااااار شطه.. لبنك بيكوي الجرح اللي عملتهولي ف طيزي... اوووف ياني عليك بقاااا اوووف قوووم بقااا انا خلاااص...</p><p>طلعت زبي منها وببص عليها ولقيت كل جسمها متعلم م الضىب واحمر وازرق وشكلها واخده علقه محترمه ورقبتها مزرقه</p><p>بصتلها وقولتلها.. اتبسطتي يا بت</p><p>هند: اوووي اوووي اوووي اوووي.. انت بجد كسرتني انا مش قادرة اقف ع رجلي</p><p>اناا: انتي يابت جسمك كله اتعلم يخربيتك.. هتقولي اي لجوزك</p><p>هند: سيبك منه دا ولا فارق معايا.. واقولك كمان انا هفضل زي منا كدا لغاية الصبح.. اااه مهو لو مش قادر يسد عليا خلااص يسيبني اتبسط براحتي.. هوا هيبقي ولا منه ولا كفاية شره</p><p>انا: طيب واخوكي لو عرف</p><p>هند: متقلقش منه.. انا اعرف اسكته ازاي</p><p>قولتلها خلاص انا هسيبك تتصرفي وهنزل واعملي حسابك انا حاي بكرا الصبح ومعايا واحده تانية.. هند: اي انت كل شوية بواحده ولا اي</p><p>انا: اي دا انتي بتقوليلي بالذوق متجيش تاني بقاا</p><p>هند: ينقطع لساني.. مقدرش اقولها ولا تطلع من بوقي.. انت تيجي وتجيب اي واحده تعجبك ف اي وقت.. وبعدين مهو انت لازم بردوو يبقي معاك مرا واتنين.. انا مقدرش عليك لوحدي.. وضحكت بمرقعه</p><p>انا: خلاص هاجي بكرا ومعايا الحته وتبقي تقوليلي حصل اي بقااا.. وبوستها وخرجت لقيت حسن وحنفي مرمين ع الارض ومقتولين ومش حاسين بحاجة.. وسيبتهم ونزلت والوقت كان اتاخر اووي وروحت البيت فتحت ودخلت....</p><p></p><p>استنوني ف حزء تاني ومغامرة تاني</p><p></p><p>الجزء الرابع</p><p></p><p>بعد لما روحت ودخلت البيت لقيت الحو هادي والانوار مطفيه واختي ومي ملهومش صووت واتسحبت ودخلت اوضه اختي لقيت اختي نايمه لابسه اندر وبرا بس ولوحدها ومي مش معاها… روحت قعدت جنبها ع السرير وقعدت جنبها ع السرير وقعدت احسس ع شعرها ووشها واحسس ع جسمها.. وهيا حست بيا وفاقت كدا وبتبصلي وبتقولي</p><p></p><p>هبه: اي التأخير دا كله… كدا نستناك وتتاخر علينا</p><p></p><p>انا: معلش بقااااا انتي عارفه مشاويري بتاخد وقت ازاي.. وبضحكلها</p><p></p><p>هبه: يعني انا اتعب واجهزلك البت مي عشان تروق نفسك وانت تروح تروق نفسك ف حته تاني</p><p></p><p>انا: صحيح هيا فين البت مي… وبعدين انا نفسي اروق نفسي معاكي انتي يا بطتي وبحضنها وببوسها من شفايفها وبنندمج ف البوسه وهبه بتسيييح مني.. وبعدتني عنها بمحن كدا وقالتلي..</p><p></p><p>هبه: اممممم اااااه بس بقاااا كفاية خلاص مبقتش قادرة.. قوووم روح ادخل اوضتك بقاااا وريح نفسك.. هتلاقي مي ف اوضتك وعلي سريرك… قووم بقااا يالا احسن نلاقيها فووق دماغنا هنا</p><p></p><p>انا: قومت وفتحت اوضتي لقيت مي نايمه ع سريري ولابسه القميص اللي اختي لبستهولي وكانت بتفرجني عليه اللي جيباه ف جهازها وشيلاه ومش لابسه اندر ولا برا وحاطه ميكب ومظبطه شعرها كانها عروسه ف ليله دخلتها</p><p></p><p>روحق قعدت جنبيها وبقيت بحسس ع جسمها وع طيزها وحطيت ايدي ع كسها لاقيته ناااااااعم اووووووي اووووي ومنتوف مفيهوش شعراية وقعدت ابعبص فيه بصباعي لقيتها اتنفضت وقامت مخضوضه ولاقتني ف وشها</p><p></p><p>مي: هاااااااه اااااي… انت اتاخرت اووي وانا نمت… بسسس شيل ايدك بقاااا بيحرقني.. اختك نتفتهولي بالحلاوة ومن وقتها بيحرقني اووي</p><p></p><p>انا: روحت قايم وباصص ف عنيها وقربت منها ووشوشتها وقولتلها.. لا انا هبردلك كسك خالص.. وروحت فاشخ وراكها اوووي ونازل ع كسها لحس ومص وعضعضه ف زنبورها.. وهياااا ساااحت خااالص وبقت بتقفش لنفسها ف بزازها وتزوووم اوووي.. اااااه اممممم اووووف.. كفاية لحس كسي اتهري بقاااا.. كفاية بقاااا متبقاش انت وهبه ع كسي اااه كسي اتهري من لحس هبه كفاية اااااه هييجو هييجو وقامت جابت عسلها وبقت بتنهج اووي</p><p></p><p>روحت قايم وقالبها ع بطنها وواخد عسل كسها بايدي وحاطه ع خرم طيزها وبقيت بنيكها بصوابعي وبوسع خرم طيزها وهيااا.. امممم اااااه براااحه متزوئش اووي.. اوووف بيحرق… روحت مطلع صوابعي وحاطط زبي ع خرم طيزها ونازل بكل جسمي عليها ووسطي بس طالع نازل وزبي نازل هرس وفشخ ف خرم طيزها</p><p></p><p>مي: ااااه اااااه يالهوووي ااااااه زبك بيدخل اوووي.. ااااااه متتنططش بجسمك اووي عليا… اوووف مترزعش اووي فياااا كداااا… ااااه بتاعك طويييل اوووي بيدخل جوا بطني…. اوووف تخييين يخربيتك خرمي بيتقطع اااااااه</p><p></p><p>انا: مش عاوزة تتناكي يابت.. مش بتتبسطي وانا نايم عليكي وفاشخك يالبوة</p><p></p><p>مي: اااااه بتبسطت اوووي اوووي… اووووف اااااه.. وجابت شهوتها لتالت مره والسرير بتاعي بقاااا عامل بقعه ميه من شهوتها ومبلول وغرقااان</p><p></p><p>وانا فصلت ارزع وهيا تصوت وصوت طرقعه جسمي ف لحم طيازها بقت عاليه اوووي وهياااا</p><p></p><p>مي: اااااخ اااااااح اووووف.. كفاية دق ف طيزي… طيزي اتهرت همووووت… هاتهم بقاااا وقوم من عليا انا مش قادرة.. ااااااه اااااااه ااااااه اااااه طيزي هموتتتتت اااااااااااااه وصرخت اوووي</p><p></p><p>روحت انا مكلبش جسمي علي جسمها اووي ومثبتها تحت مني وحاشر زبي كله للبيوض ف خرم طيزها وبقيت بنطر لبني اووي وحااسس اني لبني بينزل ف قعر طيزها او ف مصارينها</p><p></p><p>مي: اااااااااااه… اوووووووف يخربيتك متكبسهوش اوووي فيااااا حساه هيطلع من زوري… اوووف بينزلو جوا بطني اوووي.. اااااته سخنين ف مصاريني… اوووف بيلسوعوني وبيحرقوني اووووووي اااااه كفاية انت عبيتني ومصاريني اتملت كفاية بقاااا</p><p></p><p>وقومت من عليها وطلعت زبي وببص ع خرم طيزها لقيته مفشوووخ واحمرر ددمم وبينبض والخرم ملياااان لبن ومتعبي للاخر.. روحت ضاربها ع طيزها وقولتلها هيا اختي نضفتك بالحلاوة وداقت الحلاوة من ع كسك ولا اي يابت</p><p></p><p>مي: ااااه براحه طيزي وجعاني… ااااه بصراحه اختك نضفتني وبعد لما اخدت شاور لحستلي كسي وانا كمان لحستلها كسها وجيبنا شهوتنا سوا وارتاحنا.. بس ياريت متقولش لاختك اني قولتلك</p><p></p><p>انا: عادي ع فكرا انتي واختي بنات زي بعض وليكوو شهوتكووو ولازم تريحوو بعض</p><p></p><p>مي: انا بجد بحبكوو اوووي وهفضل معاكوو ع طوول انتوا احسن ناس ليا</p><p></p><p>انا: طيب بس احسن الكلمتين الحلوين دوول هيخلوني انط عليكي تااني وانيكك واهريكي نيك</p><p></p><p>مي: لااااا ابوس ايدك ورجلك سيبني انا مش حملك انا خلاص مش قادرة هرمي اتهري وبيحرقني</p><p></p><p>روحت رافع رجلي قدام وشها وقولتلها طيب بوسي بذمه وانا اسيبك</p><p></p><p>لقيت مي بتبصلي بخضوع كدا وبتبوس ف رجلي وبحك وشها ف رجلي وتمث صوابع رجلي وتلحسها ونازله بووس ف رجلي وبتدعك رجلي ف وشها.. روحت زاققها ف وشها برجلي وقولتلها بس كفاية عليكي كدا.. نااامي يالا.. وسيبتها وخرجت وفتحت بابا اوضه اختي براحه ودخلت وقفلت الباب ورايا وببص لقيت اختي نايمه ع السرير وحاطه ايدها جوا اندرها ونازله فرك ف كسها وزنبورها وايديها التانية بتقفش ف بزازها وراسها مرميه لورا وبتنهج اوووي ومش حاسه بيا لما دخلت… روحت مقرب منها وشادد الاندر منها لقيتها اتخضت وقالتلي انت جيت امتي.. قولتلها جيت ف الوقت المناسب.. وقلعتها الاندر وبقيت نازل لحس ولعب بلساني ف زنبورها واعضعض فيه واشفط شفايف كسها وهيااا بتزوووم اوووي وبتطلع صرخه مكتومه وكسها عمال يجيب ف ميته لغاية لما صفت كل اللي ف كسها واعصابها هديت وارتاحت.. قومت وراحت ماسكه شفايفي بوس ومص ولحس فيها وتشفط كل ميه كسها من بوقي وتبلعها.. وتقولي</p><p></p><p>هبه: انا بجد اسعد واحده ف الدنيا ان عندي اخ بيعرف يريحني كدا ويخليني اسعد واحده ف الدنيا</p><p></p><p>انا: انا اسعد واحد ف الدنيا ان اختي اجمل واطعم بنت ف الدنيا ومريحاني وملبيالي كل طلباتي.. تعرفي يابت انا لو اتجوزت مش هعمل مع مراتي اللي بعمله معاكي.. انا ببقي مبسوط وسعيد معاكي</p><p></p><p>هبه: انا كمان مش ممكن اعمل جوزي اي حاجة م اللي بتعملها معاك.. وعشان ريحتني انا كمان هريحك.. مع انك لسه مريح نفسك ف البت جوة وصوتكوو كان واصلني هنا وهوا دا اللي تاعبني وخلاني زي ما انت دخلت وشوفتني كدا</p><p></p><p>انا: عادي ع فكرا انتي بنت وكبرتي وبقيتي ليكي شهوتك ولازم تريحي نفسك حتي لو تخلي مي تلحسلك كسك وانتي تلحسيلها كسها وبغمزلها كدا وبخبطها ف بزازها</p><p></p><p>هبه: اااه حاسب بزازي.. هيا قالتلك.. ومكسوفه وبتبص لتحت</p><p></p><p>روحت رفعت وشها لوشي وقولتلها ااه قالتلي وعادي معنديش مشكلة انك تريحي نفسك وتجربي تمتعي نفسك بشكل جديد</p><p></p><p>هبه: انا مكنتش اعرف الحاجات دي وعرفتها ع ايدك لما كنا ف المصيف والبنات لحسولي حسيت وقتها باحساس حاوو اووي اوووي اووي ولما لحستلهم انا ودوقت طعمه حسيت طعمه بيزود الشهوة فيا وببقا عاوزة اعمل كدا كل شوية.. وعشان كدا انا هريحك تااني لو عاوز.. وبتحط ايدها ع زبي لقيته واقف حديدة.. قالتلي.. يالهوووي هواا واقف اووي وناشف ليه كدا.. انت مش لسه جايبهم جوا ف مي.. هوا مبيهداش ابدا</p><p></p><p>انا: يهدي وينام لو واحده غيرك اللي معاه.. انما انتي حبيبتي وكل حياتي واللي بحس بمتعتي معاها</p><p></p><p>هبه: وانا كمان بحبك اووي اووي وبحس انتي بنت معاك اووي.. رواحت مطلعه زبي ونزلت مص وعضعضه ف راس زبي وتبلع زبي اووي وتخنق نفسها بيه وتطلعه تاني وتشهق وترجع تاني تمص وانا هيجت اووي وبقيت بنيكها اووي ف بوقها لغاية لما جيت اجيب لقيتها حشرت زبي كله ف زورها وبقااا لبن زبي بينظل ف زورها ع طوول وهيا بتبلعه لغاية لما زبي هدي وطلعته من بوقها عصرته بايدها ونزلت حبه لبن ف ايدها ودعت بيه كسها وقالتلي</p><p></p><p>هبه: يالهوووي احساس لبنك علي كسي حلوو اووي.. نفسي احس ببتاعك بيدخل فيا</p><p></p><p>انا: متخافيش لما تتجوزي مش هسيبك لحظه</p><p></p><p>هبه: نفسي بقاا اتجوز عشان اكون ليك انت</p><p></p><p>انا: انتي ليا انا وبس وجوازك دا هيبقي بس ستارة عشان انيكك ف كسك براحتي</p><p></p><p>هبه: امتي بقااا انا مش قادرة خلااص</p><p></p><p>انا: مش واقته ياهايجه.. وضحكت وهيا ضحكت.. يالا نامي بقااا عشان انا خلاص عاوز انام تعبت اووي انهاردهخ</p><p></p><p>وسيبتها وخرجت.. وسيبت مي نايمه براحتها ف سريري واختي نايمه براحتها ف سريرها وانا نيمت ع كنبه الانترية لغاية الصبح</p><p></p><p>وصحيت بدري ف معااد المدرسه ولبست ونزلت وروحت عشان اقابل هناء زي ما اتفقت معاها واخدها واروح بيت هند انيكها هناك براحتي</p><p></p><p>ونزلت وطلعت ع المكان اللي قولتلها تستناني فيه ولقيتها جاية عليا اخدتها من ايديها ومشيت وطلعت خبطت ع هند وفتحتلي وهيا بنفس القميص وجسمها كله باين عليه الضرب وكان حد اغتصبها.. وبصتلي اووي وقالتلي اتفضل ياسيد الرجاله ادخل بيتك ومطرحك ودخلت انا وهناء وقولتلها سيبيني شوية بس ياهند عاوز اقعد انا وصحبتي براحتنا</p><p></p><p>هند: بصتلي وبصت لهناء وقالتلنا.. خدوا راحتكوو خالص واعتبروني مش موجوده.. وسابتنا ودخلت اوضتها وانا دخلت الاوضه التانية وبقيت بحضن ف هناء واقفش ف بزازها بس حاسسها مش متجاوبة ومتاخده كدا زي اللي اول مرة.. وانا قولتلها</p><p></p><p>انا: اي مالك ما احنا براحتنا اهوة مش هنا احسن من المخزن</p><p></p><p>هناء: هاااه مخزن اااااه احسن احسن</p><p></p><p>وانا بقفش اووي وببوس فيها وهيا بدئت تسيح وتتجاوب معايا لغاية لما قلعتها وبرضع بزازها ولمحت زي شامه كدا جنب بزها الشمال.. واستغربت ازاي انا مخدتش بالي م الشامه دي قبل كدا.. ومحطتش ف دماغي وكملت وهيا متجاوبة خالص.. وروحت منيمها ع بطنها ونمت عليها وبليت زبي وبحط زبي ف طيزها لقيت كيزها ضيقه اووي اووي ولسه مقفوله متفتحش.. استغربت اكتر.. طب اززااااي وانا لسه نايكها امبارح ف المخزن.. ازاي طيزها مقفوله وخرمها ضيق كدا.. وعملت مش واخد بالي وبقيت بلعب ف خرم طيزها وبحط صباعي فيه وادخله واطلعه وهيااا.. اااه اااي واحده واحده.. اااه.. وفضلت ادخل صباع والتاني والتالت لغاية لما طيزها وسعت.. روحت بليت زبي وحطيت راس زبي ع خرم طيزها ومدخله وبقيت بنيك براحه.. وهيااا</p><p></p><p>هناء: اااه اااه براااحه متحطش اوووي اوووف بيوجعني اااي ااه اااه</p><p></p><p>وبقيت بنيك ومستمتع اووي بخرمها الضيق ع زبي وبقيت بنيك اووي وبرزع ف طيازها وهيا تصرخ وتصووت اوووي وروحت حااشر زبي للاخر وناطر لبني ف طيزها وهيا..</p><p></p><p>هناء: اوووف ياااح سخن اوووي انت بتنزل فيا اي.. اوعي سيبني.. ياااح بيلسع بيلسع.. اووف كفاية بقااا انت نزلت فيا كتيررر اووي نزلوا جوا بطني ياااح</p><p></p><p>وطلعت زبي من طيزها وخرم طيزها مفشوخ واحمر ددمم ومفتوح ومليان لبن.. وبقولها..</p><p></p><p>انا: بس اي رايك بقاااا.. مش اتبسطتي واتمتعتي</p><p></p><p>هناء: بصراحه اتبسطت اووي بس وجعني اووي اووي وبيحرقني اووي اووي من جوااا</p><p></p><p>وفضلت احسس عليها وافركلها ف كسها لما سخنت اوووي وساحت وبقت تجيب ميتها وهديت وانا هيجت روحت حاطط زبي ف طيزها وهيا مليانه لبني وبقيت بنيك جامد وبرزع اووي وطيازها بتطرقع وهيااا…</p><p></p><p>هناء: ااااه ااااه ااااه براحه ااااه اااه اوووف بيوجعني ااااي اااي اااي نزلهم بقاااا كفاية تعبتني ولهبتني اوووف يالهوووي مش قادرة وحطيت زبي كله للاهر ونطرت لبني تاني وطيزها.. وهيا اعصابها سابت خااالص ومبقتش قادرة تنطق وبتنهج اووي</p><p></p><p>انا: اي جامده اوووي انهارده ليه كدا.. جننتيني</p><p></p><p>هناء: يعني انا بجد عجبتك اووي كدا</p><p></p><p>انا: انتي عجبتيني ومتعتيني اووي يابت</p><p></p><p>هناء: طيب يالا نقوم عشان اتاخرت</p><p></p><p>انا: اتاخرتي علي اي.. رايحه فين بعد ما هننزل</p><p></p><p>هناء: ردت عليا بكل تلقائيه ومخدتش بالها م الكلام وهوا دا اللي فجر المفجاه.. وقالتلي… هروح ع المحل عشان هناء وراها درس وانا هقعد مكانها</p><p></p><p>انا: بصتلها اووي وقولتلها ااااي هنااااء.. هوووااا انتي مش هنااااء</p><p></p><p>هيا اتلبخت واتخضت اووي وفاقت كدا.. وقالتلي.. هااااااه.. لااا. اناااا… اااااااصل.. لاااااا انا هناااء.. قصصصددددي</p><p></p><p>انا: روحت لاوي دراعها اووي ورا ظهرها وكنت هكسرهولها وشدتها مش شعرها وقولتلها انتي مش هناء.. وشخطت فيها اووي.. صح</p><p></p><p>هيا بصتلي اوووي وعيطت وقالتلي بص هقولك بس سيب ايدي هتتكسر وسيب شعري</p><p></p><p>انا: سيبتها وقولتلها احكيلي يا كسمك ولو كدبتي هفشخك هنا وهفتح كسك واسيبك ولا كاني شوفتك يا متناكه وضربتها بالقلم ع وشها جامد</p><p></p><p>قامت هيا معيطه وقالتلي.. انا شيرين اختها.. وامبارح كنت رايحه المحل اقعد مكانها واخليها تروح تتغدي ودخلت ملقتهاش ف المحل وسمعت صووت ف المخزن وقربت وسمعتها وهيا معاااك وسمعتكو بتتفقوا ع معاد انهارده وخليتها مانزلش بحجة اني عندي امتحان شهر ف المدرسه وهاجي وهيا تنزل وقولت هاجي مكانها واكشفك واعرفك اني عرفت.. وبتتكلم وهيا بتعيط اووي</p><p></p><p>انا: اخدتها ف حضني وهديتها وقولتلها طيب انتي عرفتي كل حاجة خلاص وكمان جربتي اللي اختك جربته.. هتعملي اي دلوقتي.. هتسيبي اختك ليا وتبعدي انتي ولا هتبعديني عن اختك</p><p></p><p>شيرين: انا اتمني انك تبقي ليا انا وبس.. بس مقدرش ابعدك عنها وعاوزة اطلب منك طلب</p><p></p><p>انا: بوستها ف شفايفها وبحسس ع وشها وقولتلها اطلبي</p><p></p><p>شيرين: ممكن علاقتك باختي تفضل زي ماهيا وتفضل معايا انا كمان بس مش عاوزة اختي تعرف انك بتنام معايا</p><p></p><p>انا: مع اني نفسي انام معاكي اني وهيا سوا.. بس خلاص مش هجيب سيرة ابدا ودا سر بيني وبينك وبس</p><p></p><p>شيرين: وانا مش هبعد عنك ابدا وحضنتها ولبست ونزلنا</p><p></p><p>استنوني ف مغامرة جديدة ودنيا جديدة</p><p></p><p></p><p>الجزء الخامس</p><p></p><p>وطبعا وقفنا لما نيكت شيرين صاحبه اختي وتؤام هناء ف بيت هند وهما طبعا جيران بودي وامه زي ما نتوا عارفين وخلصت وهناء اتفقت معايا انها تستمر ف العلاقه معايا وكمان افضل مستمر ف علاقتي باختها بس علاقتي بيها تفضل سر بيني وبينها واختها متعرفش بيها وخلصت معاها وروحت البيت ولقيت اختي بتقولي اي يابني انت بتختفي فين بس قولي.. قولتلها مش هتصدقي انا كنت مع مين</p><p></p><p>هبه: مع مين قولي</p><p></p><p>انا: فاكرة البت شيرين صاحبك اللي قابلتها وكنت بكلمها وردت عليا برخامه</p><p></p><p>هبه: اااااه ماااالها</p><p></p><p>انا: اصل انا كنت بنيكها من شوية</p><p></p><p>هبه: انت بتهزر صح… طب ازاي.. دا انت مشوفتهاش غير مرة.. ازاي وصلتلها.. احكيلي دا انت مصيبة</p><p></p><p>انا هكيتلها حكاية اختها وحكاية المخزن وكل حاجة لغاية لما نيكتها ف بيت هند</p><p></p><p>هبه؛: يخربيتك انا مش مصدقه بجد</p><p></p><p>انا: تقدري تعرفي منها بطريقتك بس براحه عشان انا متفق اللي بينها وبيني دا سر</p><p></p><p>هبه: خلاص انا هحاول اخليها تحكيلي بالطريقه وتبقي جات منها وهيا اللي قالت</p><p></p><p>انا: برافووو عليكي ايوة كدا يا فهماني</p><p></p><p>هبه: هو فيه واحده غيري ف الدنيا دي كلها فهماك قدي</p><p></p><p>انا: اوماال انا بحبك اووي كدا ليه</p><p></p><p>هبه: وانا بموت فيك يا مشرفني.. وضحكت بمياصه</p><p></p><p>انا: هيا البت مي فين</p><p></p><p>هبه: نزلت شقتهم تروقها وهتطلع اخر النهار… اي وحشتك اووي وخلاص مبقتش قادر علي بعدها ولا اي</p><p></p><p>انا: لا يابت بس بطمن دي امانه عندنا وبضحك</p><p></p><p>هبه: لا وانت واخد بالك م الامانه اووي وبتضحك بشرمطه</p><p></p><p>انا: طيب امشي سيبيني اريح شوية عشان نازل رايح لواحد صاحبي بالليل</p><p></p><p>واحنا بنتكلم لقيت التليفون بيرن.. خرجت رديت لقيت بودي.. سلمت عليه وقعدنا ندردش شوية وقالي مبتجيش ليه انا واحشنا اووي وماما بتسالني عليك.. والوقت دا كان بداية ظهور الموبايلات وكانت غالية اووي… قولتله معلش جدي اتوفي وحكيتله اللي حصل.. وقولتله انا كنت ناوي اعمل عيد ميلادي بكرا واعزمكوو بس الظروف بقااا معلش</p><p></p><p>بودي: ولا يهمك انا هعملك احلي واجمد عيد ميلادي</p><p></p><p>انا: ودا هتعمله فين بقااااا</p><p></p><p>بودى: ف البيت عندي.. هستناك بكرا وملكش دعوة باي حاجة تاني</p><p></p><p>انا: انت جدع اووي يابودي… انا حبيتكوو اوووي اوووي</p><p></p><p>بودي: وانا بعتبرك مننا مش واحد صاحبي وبس</p><p></p><p>انا: صاحبك اي بقااا انا دلوقتي جوز امك وضحكت</p><p></p><p>بودي: ضحك وقالي ودي احلي حاجة انك واخد بالك من مامتي ومني</p><p></p><p>انا: خلاص هجيلكم بكرا وكمان عندي ليك مفجاه</p><p></p><p>بودي: اي هيااا قولي</p><p></p><p>انا: لما اجيلكم بقااا متحرقش المفجاه</p><p></p><p>بودي: خلاص انا هقول لمامي واعرفها عشان نجهز لعيد ميلادك وهيبقي احلي عيد ميلادك</p><p></p><p>انا: خلاص اتفقنا</p><p></p><p>وقفلنا السكه وقومت واختي واقفه بتسمع كل حاجة.. وقالتلي اي الحكاية.. وحكيتلها كل حاجة وقالتلي احلي حاجة انك مظبط امورك</p><p></p><p>انا: طبعا انتي فاكرة اي يابنتي</p><p></p><p>ونمت وصحيت اخر اليوم وكنا داخلين ع الساعه ١٠ بالليل وقمت وزبي واقف قدامي مترين ف الشورت وخارج من اوضتي لقيت اختي ومي قاعدين ف الصاله قدام التليفزيون وكل واحده لابسه شورت وبدي كت وجسمهم كله واضح وبزازهم باينه… وخارج م الاوضه وماشي ف الصاله واختي قالتلي صحي النوم ياعم كل دا نوم</p><p></p><p>انا: معلش كنت تعبان وجسمي مكسر وعاوز انام</p><p></p><p>هبه: اااااه مهو واضح اووي انك تعبان وبتضحك وبتخبط مي ف دراعها</p><p></p><p>مي: بتتكسف وبتبص لاختي وتبصلي وتتكسف</p><p></p><p>انا: بصيتلهم وسيبتهم وداخل الحمام لقيت اختي بقتولي طيب لو تعبان ابعتلك مي تساعدك ف الحمام عشان ترتاح وبتضحك</p><p></p><p>مي: بس بقااا ياهبه متكسفنيش يا رخمه</p><p></p><p>هبه: يابت بصي الواد صاحي وعامل ازاي.. قومي يابت بطلي خيابه.. وزقتها وقومتها عشان تدخلي الحمام</p><p></p><p>مي دخلتلي الحمام ومكسوفه وبتقولي محتاج حاجة اساعدك فيها</p><p></p><p>انا: بقولك اي انا لسه صاحي مش ناقص شرمطه.. دماغي لسه مفاقتلكيش</p><p></p><p>حسيتها اتصدمت من ردي عليها وزعلت.. وقالتلي خلاص انا اسفه ولسه بتديني ظهرها وبتخرج.. قومت ندهت عليها.. لفت وشها وجاتلي وقالتلي نعم</p><p></p><p>انا: طلعي زبي م البوكسر ونشنية ف الحمام عشان عاوز اعمل مياا</p><p></p><p>مي: بصتلي كدا باستغراب.. ومسكت البوكسر ونزلته ومسكت زبي وكان واقف حجز وسخن وهايج ونشنته قدام الحمام وانا عملت ميه.. وقولتلها تعالي بقااا مصيلي عشان اجيبهم</p><p></p><p>مي: بصتلي وبصت ع باب الحمام المفتوح واختي قاعده وشايفه كل حاجة ومكسوفه ولسه هتقفل باب الحمام روحت شاددها من ايديها ومقعدها ع الارض ف الحمام وظهرها للباب ووشي للباب قدام اختي وحطيت زبي ف بوقها وبقيت بفشخ بوقها نيك وهيا بتاكل ف زبي واختي بصالنا وهايجه ع نفسها وبتدعك ف كسها وانا شايفها وعيني ف عنيها والموضوع خلاني اهيج اووي وانا بنيك قدام اختي وفضلت ارزع ف بوقها واخنقها بزبي لغاي لما نطرت لبني ف بوقها وزوها وبقت بتبلع واللبن خارج ع بوقها ومبهدل شفايفها ووشها وشديتها من شهرها بقومها واختي خدت بالها قامت قعدت عدل وبتتفرج وانا روحت لافف مي ومنزلها الشورت وحاشر زبي ف طيزها وبقيت بنيكها وافرش كسها وهيا سانده ع الباب وموطيه ومفلقسه ووشها بقااا لوش اختي واختي شايفه بوقها مليان لبن وووشها وعماله تااان اااااه برااااحه بتاعك تخيين اوووي ااااي وعنيها ف عين اختي وفضلت افشخ ف طيزها لغاية لما نطرتهم ف طيزها وعبيتها وزقيتها برة الحمام وقولتلها يالا اطلعي بقااا لما اخلص حمامي واخرج ابقي ادخلي انتي.. وقفلت الباب زهيا راحت لاختي بره</p><p></p><p>مي: بقااا بتقوميني عشان اخوكي يبهدلني كدا يرضيكي اللي انا فيه.. بصي مغرقني ازززاي</p><p></p><p>هبه: بس انتي كنتي مبسوطه يابت اووي.. مشوفتيش شكلك وانت مفلقساله وهوا بيديكي اووي وانتي مبسوطه يابت.. وبعدين مهو انتي بلعتيهم كلهم وكانوا عاجبينك</p><p></p><p>مي: يابت اخوكي حطه كله ف زوري وبينزل ف زوري ع طوول مكانش قدامي غير اني ابلع</p><p></p><p>هبه: تعالي يابت.. وشدت مي وفضلوا يبوسوا شفايف بعض واختي بتلحس لبني من بوق مي وتبلع ومي مستسلمه لاختي خالص لغاية لما خلصت حمامي وهما قعدوا عدل ومي قامت تدخل الحمام وانا قولت لاختي عجبك لبني من شفايف مي.. قالتلي عرفت ازاي.. روحت واخد لبن من حنب شفايفها بصباعي وقولتلها مهو كل حاجة باينه اهيه وبضحك.. لقيت اختي خدت صباعي ومصته بلبونه.. وقالتلي لبنك دا انا بعشقه</p><p></p><p>قولت لاختي خلاص انا هنزل عندي سهره كدا وهسيبك انتي وهيا تتبسطو سوا وبغمزلها.. وهيا فهمتني وقالتلي وانا مش هسيبها.. انا مش ع بعضي خالص</p><p></p><p>وسيبتها ولبست وخرجت قولت اروح لهند واشوف جوزها عمل اي لما شاف شكل جسمها واثار الضرب والبهدله باينه عليه.. وروحت لبيت حنفي جوز هند وحسن صاحبي اخوها.. وطلعت خبطت وفتحلي حسن وكان حنفي قاعد وكان قدامهم البيرة والحشيش بس مشربوش وفايقين وحسيت ان في حاجة</p><p></p><p>انا: اي ياجدعان مالكوو انا اول مره اجي الاقيكوو فايقين في اي</p><p></p><p>وببص لحسن وحنفي.. وحنفي حاطط ايده وسط راسه وبااصص للارض وحسن جنبه ساكت</p><p></p><p>انا: اي ياجدعان هو في حاجة ولا اي</p><p></p><p>حسن: لا ياسطي مفيش</p><p></p><p>حنفي: مفيش ازاي بس.. لا فيه طبعا</p><p></p><p>حسن: متقفل بوقك ياعم واسكت بدل ما اقطعلك لسانك</p><p></p><p>حنفي: تقطع لسان مين ياض انت دا انا اقتلك</p><p></p><p>حسن: تقتل مين يا خوول.. مهو انت لو كنت دكر مكانش حصل اللي حصل واحنا مش عارفين مين عمل كدا</p><p></p><p>حنفي: مهو لو اختك مكانتش شرموطه مكانش حصل اللي حصل</p><p></p><p>وقام حسن وحنفي مسكو ف بعض وضربوا بعض.. روحت انا قايم مكتف حسن وراميه ع الكرسي وزاقق حنفي وموقعه ع الارض</p><p></p><p>انا: متهدو يا جدعان وقولولي في اي</p><p></p><p>حنفي: انا هقولك وانت احكم.. انا اصحي اروح شغلي واجي ابص ع مراتي الاقيها نايمه ومفشخه ومتعبيه لين وجسمها كله مزرق م النيك ومش عايزة تقول مين عمل فيها كدا</p><p></p><p>انا: قولتله اندهلها نتكلم سوا براحه ونحل الموضوع ونعرف هيا ليه عملت كدا</p><p></p><p>حنفي: انتي يابت.. ياهند تعالي.. ودخلت هند وباين عليها اثار المعركه</p><p></p><p>انا بصيتلها اووي وشكلها كانها طالعه من معركه.. وقولتلها انتي كان بيغصبك ولا بيقتلك.. دي متبهدله خالص وبضحك</p><p></p><p>اي ياهند اللي جوزك بيقوله دا.. هوا حصل.. راحت هند بصتلي اووي وربعت ايديها وقالتلي اااه حصل واتبسطت اووي وعوضني عن اللي مش لاقيها وبتبص لحنفي من فوق لتحت وحنفي مدلدل دماغه</p><p></p><p>انا: اي ياعم حنفي مترد.. ولا انت من بتوع ٣ دقايق بس وضحكت.. وحسن ضحك</p><p></p><p>هند: ياهوووي ٣دقايق اااااي.. دا كتير اووي عليه.. انت تقول احسن ٣ ثواني.. وضحكت بشرمطه اووي</p><p></p><p>انا: اوبااا.. الكلام كدا اتغير اووي</p><p></p><p>حنفي: مفيش منه الكلام دا ياعم دي بس هيا اللي بتحب الشرمطه</p><p></p><p>هند: احنا فيها… قوم ياخويا تعالي دلوقتي وريني قوتك وخلي الناس تحكم بنفسها</p><p></p><p>حنفي بصلها اووي وبصلنا زي اللي انصدم م الرد</p><p></p><p>انا: بس ياعم والميه تكدب الغطاس وحل الموضوع دا هيبان بعدها يا تسكت لو طلعت من بتوع ٣ ثواني زي ما هيا بتقول يا تخليها مش قادرة تطلع ع رجلها وساعتها اللي تقول عليه يمشي ولا اي رايك يا حسن</p><p></p><p>حسن: بصراحه انت لخصت الكلام كله ف الكلمتين دوول.. قوم ياعم البطل ورينا شطارتك</p><p></p><p>وقام حنفي ودخل هوا وهند الاوضه عشان ينيكها ونشوف هيقعد قد اي</p><p></p><p>وقاعد انا وحسن بنتكلم وبقوله هوا بجد ياسطي اللي حصل دا.. قالي اه ياعم هيا ما انكرتش دي قادرة ومحدش بيقدر عليها</p><p></p><p>انا: وتفتكر حنفي هيرفع راسنا ولا اي</p><p></p><p>حسن: ضحك اوووي وقالي ياعم البت اختي دي هتخليه يجيبهم من بوسه.. دا ع قده خالص..</p><p></p><p>ومعداش ٥ دقايق لقينا صوت هند بتقول لحنفي بصوت ععااالي عشان تسمعنا..</p><p></p><p>هند: يخيبك راجل هو انت لحقت تحكه حكتين ع بعض.. قوووم ياخويا قوووم اغسل نفسك ومسمعش صوتك تاني</p><p></p><p>لقيت حسن بيشاورلي بايده ع صوتهم وبيقولي شوفت.. وقااام مفششوووخ ضحك</p><p></p><p>ودخل حنفي علينا وراسه ف الارض.. وحسن بصله وبيضحك اووي وقاله تعالي تعالي نضرب وسيبك م الموضوع دا خالص ملكش دعوه بيها</p><p></p><p>انا: اي ياعم حنفي اومال فين العضلات اللي كنت فاردها علينا من شوية.. دا انا قولت صوتها هيجيب اخر الشارع ومش هنشوفك تاني وهتفضل ترزع فيها لما تقتلها وضحكت</p><p></p><p>وفجاه لقينا هند داخله علينا ولابسه بيبي دول من غير اندر ولا سنتيانه وقعدت قدام حنفي وحاطه رجل ع رجل وبتهزها ف وشه وهوا ساكت وبيلف حشيش ومبيفتحش بوقه</p><p></p><p>هند: لف ياخويا لف ما اخرك وبتضحك بمرقعه</p><p></p><p>حسن: بس ياهند دا بردوو جوزك مينفعش كدا</p><p></p><p>هند: وانا قولت حاجة يااخويا.. بس انا بردوو واحده ونفسي ف راجل يكفيني.. ومدام هوا مش قادر يبقي يسيبني اشوف راحتي ومدام مجبتلكش مصيبة يبقي خلاص</p><p></p><p>حسن بصلها وسكت</p><p></p><p>قامت هند بصتلي اووي وحسيت من نظرات عنيها انها بتقولي شوفت بنفسك.. وحسيتها لسه ناوية ع حاجة</p><p></p><p>راحت هند قالت لحنفي جوزها.. هات السجارة اللي انت لفيتها دي وتعالي ولعلي وهيا حاطه رجل ع رجل</p><p></p><p>وادها السجارة وقام وطي قدامها وولعلها وهيا شدت ونفخت الدخان ف وشه وقتلتله يالا اقعد مكانك بقااا وكمل اللي اخرك تعرف تعمله</p><p></p><p>وانا حبيت اهدي الجوو.. قولتلها ما خلاص بقااا ياهند خلي القعده تحلوو متبقيش بايخه</p><p></p><p>هند: اللي تامر بيه ياسيد الناس وسيدي انا يمشي</p><p></p><p>ولقيت حنفي وحسن بصو لبعض وبصولها وبصولي وانا عامل نفسي اهبل وكملنا اي كلام وفجاه لقيت هند بتقولس وانت بقاا خلي بالك احسن حنفي دا معدي وممكن يعديك وتطلع من بتوع ال٣ ثواني وبتضحك.. وحسيت انها من كلامها بتفتح لموضوع تاني وناوية ع حاجة</p><p></p><p>انا: عارفه ياهند انا لو مكونتش ف بيتكوو واخوكي وجوزك صاحبي كنت وريتك هما ٣ ثواني ولا ٣ ساعات وضحكت</p><p></p><p>هند: ااااه مهو كله ف الكلام استاذ ووقت الجد بيبقي حنفي</p><p></p><p>واتفشخت ضحك وحسن اتفشخ ضحك وحنفي لاوي بوزه</p><p></p><p>حبيت اضرب الحديد وهوا سخن وقولتلها</p><p></p><p>انا: عارفه لو ينفع نتراهن ونشوف مين هيخسر الرهان هعملها</p><p></p><p>هند: وانا موافقه ع الرهان.. شكلي هكسب انهارده.. مهو اليوم بتاعي وضحكت</p><p></p><p>بصيت لحنفي وحسن وقولتلهم خليها تسكت احسن تكبر ف دماغي واقبل الرهان</p><p></p><p>حسن: انتي بتتكلمي جد يابت ولا بتهزري</p><p></p><p>هند: بتكلم جد الجد ياخويا</p><p></p><p>روحت انا مطلع من جيبي ٥٠٠ جنيه وقولتلهم وانا مستعد للرهان وفلوسي اهيه.. وانتي هتحطي زيهم.. وانا لو كسبت حلال عليا ١٠٠٠ جنية وانتي لو كسبتي حلال عليكي ١٠٠٠ جنية.. لقيتها قامت ودخلت الاوضه وجات حطت ٥٠٠ وقالتلي وانا موافقه وهما هيحكموا</p><p></p><p>بصيت لحنفي وحسن وقولتلهم اي الكلام هنتراهن ومفيناش من زعل ولا نفضها</p><p></p><p>لقيت هند قامت وشدتني من ايدي وقالتلي تعالي ياعم البطل لما نشوف… وخدتني ودخلتني الاوضه وكانها ما صدقت وقلعتني البنطلون ونزلت مص ف زبي وبقت تتكلم بصووت عاالي عشان تسمعهم وبتقول</p><p></p><p>هند: يالههوووي اااي كل داااا يخربيتك دا انت شايله اززي.. دا قد بتاع حنفي١٧ مرة واتخن منه يجي ٥ مرات</p><p></p><p>وفضلت انيك فيها وهيا صوتها عااالي اووي.. اااااه ااااي يخربيتك كسي اتفشخ ارمي لبنك بقاااا هريت كسي.. وانا بقولها بصوت عالي.. اسكتي يالبوة لسه بدري وصوت طرقعه لحمها عاالي اووي ونطرهم فكسها وهييياااا ااااه يااااح كل دا لبن اوووف بيحرق اوووي وبيلسوع.. وروحت قالبها ع بطنها ودافس زبي للاخر ف طيزها وفضلت انيك فيها بغل وهيااا اااااه طيزي طيزي اوووف خرمي اتهري قوووم من عليا هممموت ااااه.. وضلت انيك لغاية لما نطرطهم ف طيزها.. وهيااا يالهوووي عليك انت دكر اووي ومتعتني.. قولتلها لسه مخلصتش.. قالتلي بس كفاية انهارده مش قادرة تاني</p><p></p><p>وخرجت م الاوضه ولقيت حسن بيبصلي ومش مصدق اني فشخت اخته وكان قاعد سامع صوتها وجوزها بيبصلي ومش مصدق وكان فاكرني زيه.. روحت قعدت قدامهم وهيا خرجت واللبن نازل من كسها وطيزها ع وراكها ومتغرقه وبقولها قدامهم هااااه اكسب الرهان.. لقيتها بتبصلي اااوي قدامهم وراحت رافعه القميص وبتورينا اللبن اللبن مغرق كسها وطيزها وبتقولي انت تكسب اووي دا انت بص بهدلتني..</p><p></p><p>انا: اخدت فلوسي بس واخدت الفلوس بتاعتها واديتهم لحنفي.. وهوا بصلي اووي كدا وبصلها.. وقولتله انا مش عايز فلوس.. دوول مني ليك.. انا كسبت اللي احلي م الفلوس وبصيت لهند وهيا بصتلي اووي وقالتلي انا هبقي استناك بقااا كل يوم اصل القعده مبقتش حلوه غير لما انت بتيجي</p><p></p><p>انا: تسلميلي يا قمر.. يالايا بت خشي استحمي بقااا وانضفي بدا ما انتي غرقانه كدا وبضحك</p><p></p><p>هند: ومين قالك اني هغسلهم مني.. انا هلبس الاندر عليهم عاوزه اخليهم فيها كدا مشبعيني ولبست الاندر ع لبني قدام حنفي وقعدت كدا وقعدت شربت معاهم وحنفي بقااا بيشرب بغباااء لما تااااه عن الواقع</p><p></p><p>وانا بصيت لحسن اخوها وقولتله متزعلش من اللي حصل</p><p></p><p>حسن بصلي وقتلي انا مش زعلان بس ياريت دا يفضل بينا متحكيش لحد انت عارف انا عامب ازاي قدام الشباب.. قولتله عيب من غير ما تقوول.. بس موعدكش مجيش لاختك تاني اصلها عجبتني اووي.. لقيت حسن بصلي وبصلها وقالي متخافش هيا اللي مش هتسيبك.. قولتبه يعني مش زعلان.. قالي طول ما اختي مبسوطه انا مش هقول حاجة وبعدين خلاص كل حاجة واضحه وانا كدا بس فهمت مين اللي عمل فيها كدا.. قولتله بصراحه ااااه وحكيتله كل حاجة حصلت مع اخته.. قالي ياسطي خلاص اعتبرها مراتك مدام هيا شرياك اووي كدا.. قولتله وانا هحطها ف عيني.. رحت هند ردت وقالتلي لا حطني ع زبي وضحكت وحسن ضحك وخلصت معاهم وسيبتهم وقومت امشي</p><p></p><p>استنوني ف مغامرة جديده</p><p></p><p></p><p></p><p>الجزء السادس</p><p></p><p>وطبعا بعد ما مشيت من بيت حنفي وروحت مبسوط م النيكه اللي حصلت وكمان عامل دماغ حلوة ودخلت البيت لقيت اختي بس اللي صاحيه و مي نايمه…</p><p></p><p>انا: بكلم اختي ولساني مش مجمع كلمتين ع بعض من كتر منا خربااان.. اااي سهرااانه ليييه لغااية دلوئتي</p><p></p><p>هبه: اي دا مالك.. انت شارب حاجة صح</p><p></p><p>انا: اااه انا شاررب حشييش</p><p></p><p>هبه: يخربيتك انت بتشرب مخدرات… طب تعالي تعالي ف اوضتي لغاية لما افوقك.. انت لازم حد يفوقكك م اللي انت فيه دا</p><p></p><p>واختي خدتني اوضتها ونيمتني ع سريرها وبدئت تقلعني الشوز والشراب وبعد كدا التي شيرت والبنطلون وخلتني بالبوكسر بس وغطتني وقالتلي نااام والصبح لما تفوق لينا كلام تاني مع بعض</p><p></p><p>معرفش انا نمت ساعه ولا اكتر ولا اقل.. بس حسيت اني فوقت والدماغ راحت وببص جنبي لقيت اختي نايمه جنبي ومدياني ظهرها روحت لافف ولازق زبي ع طيزها وحاطط ايدي ع بزازها وبقيت بدقر واقفش وهيا بدئت تتمحن وتقولي</p><p></p><p>هبه: بسسس بسسسس اااااح اممممم اوووووف يالهوي ناشف اوووي وبيوجعني… ااااي طب براحه عليا… اسكت بقاااا سيبني زعلانه منك</p><p></p><p>وانا بصراحه لما فوقت هيجت وهيا فكراني لسه عامل دماغ فا قررت اكمل كاني خربان ومعرفهاش اني فوقت.. وقولتلها</p><p></p><p>انا: مش قادر ابعد عنك… انا بعشقك.. نفسي اتجوزك قدام الدنيا كلها.. نفسي اقولهم بحب اختي وعايز اتجوزها.. نفسي فيها اووي… مبحسش بمتعه غير معاكي</p><p></p><p>هبه: وانا بحبك اووي اوووي يا اخويا يا مفيني ومشبعني وراجلي وكل دنيتي… يالهووي ع كلامك اللي بيخليني اسيبلك نفسي ولو ينفع كنت خليتك فتحتني ونيكتني من كسي</p><p></p><p>انا: هيحصل وزبي هيفشخ ف كسك وهنطرهم فيه كمان.. بس كل حاجة بوقتها.. لكن دلوقتي دي حبيبتي انا.. وكنت بدخل راس زبي ف خرم طيزها وانا بقولها كدا.. ولقيت اختي بتعض ف المخده وتكتم وجعها وااااه مكتومه..</p><p></p><p>انا: بس خلاص راسه دخلت ف طيزك اهووووه.. اووووف علي طيزك مبشبعش منها</p><p></p><p>ونازل نيك ف خرم طيزها وبتنطط بكل جسمي عليها وهيا بتثوت وصوتها مكتوم ف المخده وزبي يدخل للاخر ويخرج ويترزع بقوه ف طيزها لغاية لما نزلتهم ف طيزها وهيا بتنهج اووي ووشها عرقااان وهرم طيزها بينبض ويفتح ويقفل ع زبي وتحت كسها بقعه ميه كبيرة من كتر ما جابتهم.. وقومت من عليها ونمت جنبها لغاية الصبح محستش غير وهيا بتصحيني…</p><p></p><p>هبه: يالا يابني قوووم كفاية نوم بقااااا</p><p></p><p>انا: خلاص صحيت اهوه بطلي دوشه دماغي مصدعه وهتنفجر مش قادر</p><p></p><p>هبه: طبعا مهو اكيد م الهباب اللي شربته دا يا استاذ… هو انت وصلت للمخدرات… لااااا اخويا مش كدا.. اوعدني انك متروحش للسكه دي عشان خاطري انا ملييش غيرك ف الدنيا دي.. انت لو جرالك حاجة انا همووووت وحضنتني وعيطت</p><p></p><p>انا: يابت بطلي متبقيش نكدية كدا.. وبعدين هوا انا بشرب بودرة.. دا هما نفسين حشيش بس.. والحشيش مش ادمان ع فكره بقااا</p><p></p><p>هبه: بجد.. يعني ممكن تبطل عادي</p><p></p><p>انا: اااه طبعا.. دا بيتشرب بس ف المناسبات واللحظات الحلوة بس</p><p></p><p>هبه: طيب عاوزة اجرب</p><p></p><p>انا: هبقي اظبطها واقولك.. هاااااه قوليلي رايحه فين انهارده ويومك فيه اي</p><p></p><p>هبه: هروح الدرس عند شيرين</p><p></p><p>انا: طيب مش هتساليها ولا اي.. وبغمزلها</p><p></p><p>هبه: هو انا هسيبها غير لما تحكيلي الحكاية كلها</p><p></p><p>انا: وانا عارف انك قدها واكتر… بس ابقي قوليلي بقااا ع كل حاجة وغمزتلها</p><p></p><p>هبه: اكيد هحكيلك عشان اعرف هيا بتلف عليا ولا بتتكلم جد</p><p></p><p>انا: اتفقنا… اي دا معقول البت مي كل دا نايمه ومش حاسه بحاجة ولا سامعه صوتنا</p><p></p><p>هبه: مهو لازم البت تتقتل بالشكل دا.. هو انت راحمها.. دا انت عمال تديها لما طيزها كبرت وخرمها وسع.. انا خايفه البت متقدرش تبعد عنك تاني وتتعود وتبقي مشكله</p><p></p><p>انا: متخافيش طبعا.. وبعدين لو حصل زي ما بتقولي وانها اتعودت فا يبقي هيا اللي هتيجي برجلها انا مش هجري وراها</p><p></p><p>هبه: مش عارفه بس حاسه انها خلاص بقت مسلمالك نفسها ف اي وقت تحب تنيكها بتلاقيها جهزالك ع طوول</p><p></p><p>انا: مهو دا احلي حاجة.. هيا خلاص حست بحلاوة النيك وكمان لما لبني بقااا بينزل فيها خلاها زي المدمنه ولو مخدتش لبن ف طيزها تفضل طيزها تحرقها ومتهداش غير لما تتناك وتاخد لبن فيها.. وهسبيتلك.. مش انا نكتها انهارده وانتي بتتفرجي علينا.. انا هسيبها يومين مش هلمسها وهتشوفي ازاي هيا اللي بتجيلي عشان افشخها</p><p></p><p>هبه: طيب وريني شطارتك بقااا</p><p></p><p>وسابتني وخرجت راحت تستحمي وانا قعدت شوية افكر ف يومي هيبقي ازاي وافتكرت اني رايح للودي عشان عاملي عيد ميلادي عندهم.. واختي خرجت م الحمام وانا دخلت الحمام وحلقت شعرتي وتحت باطي واستحميت ودهنت كريم مرطب لزبي عشان بعد الحلاقه بالموس مكانها بيبقي ملتهب ولبست واتشيكت ونزلت روحت ناحيه بيت بودي وعلي اول شارعهم فتحت صيدليه جديدة ودخلت الصيدليه وعشان اجيب حبايه تاخير وحبايه انتصاب ولقيت دكتورة الصيدليه سنها يجي ٣٠ سنه كدا بس مراااا جاااااامده ومسيحيه وبقيت باكلها بعيني وببص ع بزازها اللي طالعه وبارزه ولا افخادها ورجليها اشطااا ووشها جمييييل اووي كلها ع بعضها كدا تتاكل… وكان في بنت واقف معاها وبتكلمها وانا مش شايف غير ظهر البنت وطيازها المدورة ف العباية السمرا اللي متجسمه عليها ودخلت وقفت بعدهم بشوية ولقيت الدكتورة بتقولي اهلا وسهلا.. محتاج اي؟</p><p></p><p>انا: لسه هقول للدكتورة انا محتاج اي وعيني جات ع البنت اللي واقفه صدفه وابص الاقيها مييييين…؟؟؟</p><p></p><p>لقيتها شيرين صاحبه اختي… اللي كنا مع بعض سوا.. ولقيت شيرين بصتلي وسلمت عليا</p><p></p><p>شيرين: اي دا.. ازيك عامل اي.. انت بتعمل اي هنا؟؟</p><p></p><p>انا: واحد داخل صيدليه هيكون جاي يعمل اي يعني؟؟ انا جاي العب كورة</p><p></p><p>وطبعا ضحكت الدكتورة القمر وضحكتها كانت عسل اووووي.. وشيرين ضحكت.. وقالتلي مش قصدي.. قصدي انك هنا ف المنطقه يعني.. انت ليك حد هنا قصدي يعني</p><p></p><p>انا: بصيت ف عنين الدكتورة وسبلتلها وقولت.. هوا انا مكانش ليا ف الاول بصراحه حد هنا اجيلك كل شوية.. بس انا شايف ان دلوقتي بقي فيه اوووي… لقيت اادكتورة وشها الابيض اووي بقااا لونه وردي م الاحمرار والكسوف وبتضم شفايفها المدورين ع بعض وبتبص ف الارض ومكسوفه</p><p></p><p>شيرين: لا بتكلم جد.. انت ليك صحاب هنا</p><p></p><p>انا: اااه يابنتي.. فاكرة لما قابلتك انتي واختي اول مره ع اول الشارع هنا وانا خارج م الشارع</p><p></p><p>شيرين: ايوة صح.. انت تعرف مين بقااا</p><p></p><p>انا: عارفه ام بودي وبودي اللي ف البيت اللي جنب المحل بتاعكو ف الدور… فوق</p><p></p><p>شيرين: اااه عرفتها وابنها بودي الواد المايع دا</p><p></p><p>انا: ضحكت وقولتلها ايووووه هوا الواد المايع دا</p><p></p><p>شيرين: بس ازاي دا يبقي صاحبك انت.. دا انت ارحل منه بكتير</p><p></p><p>انا: معلش مهو لازم بردوو القوي يخلي باله م الغلبان وبغمزلها ?</p><p></p><p>قوليلي بقاااا انتي بتجيبي اي… لقيتها اتكسفت كدا قدام الدكتورة والدكتورة بصت الناحيه التانية… وانا فهمت انها كانت بتجيب الويز عشان نزلتلها الدورة… روحت قولتلها خلاص خلاص فهمت.. وضحكت.. وهيا ادت الدكتورة الفلوس والدكتورة اخدت الفلوس وسابتنا وراحت تحاسب ف الدرج وتجيب الباقي وانا لما لقيت الدكتورة مشيت قربت من شيرين وقولتلها.. اي وراكي اي كمان شوية.. لقيتها بتقولي انها هتاخد درس ف البيت عندها واختي جيالها.. قولتلها طيب وهناء اختك فين.. قالتلي ف المحل.. قولتلها خلاص علي قد ما تقدري اتاخري انتي واختك ف البيت عشان انا هروح لهناء المحل وانيكها ف المخزن.. وانتي هتخلي بالك م الطريق وتراقبلينا الجووو من بعيد لبعيد كدا.. قالتلي حاضر بس اوعي تقولها حاجة ع اللي حصل بينا عشان خاطري.. قولتلها وانا عند كلمتي معاكي… لقيتها ابتسمت كدا والدكتورة اديتها الباقي وهيا شيرين ماشية قامت مشاورة للدكتورة وقيلالها باي باي يا مرمر.. والدكتورة قالتلها باي باي يا شوشو..</p><p></p><p>والدكتورة بتبصلي وبتقولي اتفضل اجيب لحضرتك اي</p><p></p><p>انا: باصصلها اوووي ومتنحلها وبقولها.. انا خفيت اول لما شوفتك.. انتي احلي مسكن واطعم دوا.. وكمان فعلا اسم ع مسمي.. انتي مش بشر انتي فعلا مرمر واسمك مرمر.. لقيتها اتكسفت اووي وقالتلي ميرسي لذوقك وكلامك الحلو اووي دا… هااا قولي بقااا محتاج اي</p><p></p><p>قولتلها بصراحه انا كنت عاوز حباية للتاخير وحبايه للانتصاب.. بس انا ف الطبيعي انتصاب وتاخير كويس اووي.. بس انا عندي مناسبة خاصه انهارده فا ناوي يعني احتفل بشكل جديد..</p><p></p><p>لقيت الدكتورة وشها احمر اووي وحسيتها اتلبخت.. وبتقولي طططيييب هجيبلللك حاججججة.. ورايحه تجيبلي حباية مصري عادية كدا من لخبطتها</p><p></p><p>انا: قولتلها ممكن تيجي لو سمحت عشان اقولك انا محتاج اي</p><p></p><p>وهيا جات وايديها م الكسوف بتترعش وقربت مني وروحت ماسك ايديها بايدي وماسكعم اووي وبدعك ايدي ف ايدها وبقولها… اهددي خالص.. انا مش عاوزك تتكسفي.. خلاص انا همشي وانتي اهدي</p><p></p><p>لقيتها اخدت نفسك عميق وهرجت وحسيتها اهدي شوية وركزت.. وقالتلي معلش بس اتلخبطت شوية… بص انا عندي حاجات مستورده اورجينال.. بص انا معاية شوية حاجات روسي انما حكاااية.. وهيا قالت روسي وانا حسيت ان الزمان بيعيد نفسه معايا تاني واللي متابع م الاول هيعرف ليه الروس بذات وهما سبب ف اللي حصلي.. المهم ف قت من سرحاني ع صوتها الجميل وهيا بتقولي هااااه.. تحب اي فيهم؟؟</p><p></p><p>انا: معلش قولي تاني عشان مفهمتش كويس</p><p></p><p>الدكتورة: بصي يا سيدي.. وركز بقا المرة دي…. انا عندي كريم روسي بيتدهن ع العضو والجلد بيمتصه وبيدخل ع العضلات بتاعه القضيب وتخليها تتمدد وتزيد.. ودا بيخلي حجم القضيب يزيد..</p><p></p><p>وكمان عندي حبوب تاخير بتعمل تخدير لمراكز احساس الشعور بالقذف.. وبالتالي بتقعد وقت اطوووول</p><p></p><p>وكمان عندي حبوب لزياده تنشيط عضلات القضيب وبالتالي هيفضل دايما فيه ضخ ددمم للقضيب وهيبقي ناشف وصلب جدا</p><p></p><p>ولقيتها قربت مني اووي وقالتلي تاخد بقا معاهم نص قرص ترامادول ابيض وهتبقي الراجل الاخضر.. وضحكت برقه ودلع وهيجتني اووي من ضحكتها وهيا بتلف راسها عشان شعرها يرجع لورا ووشها بيبان زي القمر..</p><p></p><p>قولتلها هو انتي متجوزة.. لقيتها بصتلي اووي وقالتلي.. اااه متجوزة.. اشمعني</p><p></p><p>انا: يابخته بصراحه.. انا بحسده</p><p></p><p>الدكتورة: ضحكت اوووي.. وقالت وهوا فعلا اتحسد ومبقاش نافع معاه اي حاجة</p><p></p><p>انا: ازاي بقااا.. دا انتي مجرد البصه ليكي بتغير مؤشر الحركة ١٨٠ درجه</p><p></p><p>الدكتورة: يااااه للدرجادي حالتك صعبه كدا.. وبعدين ازاي وانت هتاخد حاجات تخليك تعيشين يومين من غير ما تقف لما هتموت اللي معاك</p><p></p><p>انا: وحياتك واموتها من غير اي حاجة.. بس هيا توافق وتقول اااه بس</p><p></p><p>الدكتورة لفيتها اتكسفت كدا. وتلجلجت.. طبببب اجيبلللك الحاجات واجججي.. وسابتني ومشيت .. وجاات بعد ٣ دقايق معاها الحاجات وقالتلي خد حبايه التاخير دلوقتي وبعدها بنص ساعه خد حبايه الانتصاب.. وادهن الدهان دلوقتي.. وتقدر تتعامل بعد ساعه ع الاقل… وقولتلها ممكن كبايه ميه.. ودخلت اوضه عليها ستارة كدا ولقيتها خرجت معاها ازاة ميه.. واخدت الحبايه.. وقولتلها ممكن لو سمحت ادخل هناك ادهن عشان مش هعرف ادهن ف المكان اللي رايحه.. لقيتها اندهشت كدا وقالتلي وهيا مش دريانه.. اااه اتتفضل طبعاا طببعا… ودخلت الاوضه دي وهيا زي معمل او مخزن ادوية… ودخلت وقلعت البنطلون وزبي هاايج اووي ع الدكتوره وواقف مترين لقدام وطلعت الدهان وحطيت ع ايدي.. وندهت ع الدكتورة وقولتلها يا دكتورة ادهن الجسم كله ولا جزء معين.. لقيتها بتقولي ادهن الراس كلها والجسم كله .. وبدهن وبدعك اوووي وحسيت بحرقاااان ناااار شطه ف جلد زبري وحسيته ولعع.. قولتبها يا دكتور دا بيحرق اوووي مش قادر.. قالتلي مهو كدا مفعوله هيبتدي خلاص البس بقاااا ويالا اخرج.. وفعلا خرجت وماشي مفرشخ رجلي وزبي واقف غ فخادي وباين ومنفوخ وهيا بصتلي وبصت ع زبي كدا وشافته ولقيتها برقت اووي وبصتلي ف عنيا وكانها مش مصدقه وبتبلع ف ريقها… قولتلها كام الحساب.. قالتلي الللل ااااا… الحساااب اااه.. للللحظه… ودخلت الاوضه دي وهرجت بعد ٣ دقايق وكانت هديت وقالتلي ١٠٠ واديتها الفلوس وانا خارج قولتلها هحرب الحاجات دي وابقي اقولك ع النتيجه يا مرمر وغمزتلها بعيني وسيبتها وخرجت وماشي رايح ناحيه بيت بودي وعيني جات ع محل الفيديو بتاع هناء.. روخت قدمت خطوتين قدام المحل ولقيت هناء جوة لوحدها وبصيت اشوف في حد شايفني ولا ادخل ع كوول ولمحت بعيني الدكتورة خرجت م الصيدليه وبتبص عليا وشيفاني وانا داخل محل الفيديو.. واول لما دخلت لقيت هناء وسلمت عليها وقفشتها من بزها وقولتلها وحشاني يا بت اووي… قالتلي وانت كمان واحشني اووي.. معلش كنت هجيلك المرة اللي فاتت زي ما اتفقنا بس البت اختي طلعتلي فجاه بان عندها مراجعه مهمه انهارده ولازم تروح فا انا اتدبست ف المحل.. ولما قالت كدا فهمت انه ف اليوم اللي نيكت شيرين فيه وطبعا فضلت ع وعدي ومعرفتهاش اني نكت شيرين اختها.. قولتلها طيب متقفلي باب المحل وتيجي ندخل المخزن.. قالتلي طيب ادخل انت اسبقني جوة وانا هشوف الدنيا اي واقفل واجيلك قولتلها ماشي.. وقومت دخلت وقعدت ع المرتبه اللي ف الارض جوة وكان في ازاة ميه اخدتها وبلعت حباية الانتصاب وقولت كدا هبتدي اسخن بقااا… وعدي ١٠ دقايق ولقيت زبي عمال يتنفخ اتوماتيكي لوحده وبيقف وحاسه عمال يزيد ومبقتش قادر خلاص.. ولقيت هناء داخله عليا وبتقولي معلش اتاخرت عليك اصل كنت واقفه ف الشارع بشوف حد رايح ولا جاي وبراقب الجوو… بس مكانش فيه حد غير دكتورة مارينا بتاعه الصيدليه هيا اللي كان واقفه وباصه نحيتنا.. هيا شافتك ولا حاجة… انا عملت عبيط وقولتلها وانا جايلك مكانش فية حد ف الشارع اصلا.. حسيتها هديت شوية وقالتلي اصل انا حسيتها بتبص اوووي فاخوفت تيجي فجاه.. قولتلها مش هتسيب الصيدليه لوحدها اكيد وتيجي… وهناء قربت مني وانا اخدت شفايفها ف شفايفي وبقفش ف بزازها وبعصر فيهم اوووي.. وهياااا اااااه اممممم اوووف اوووي اعصر ف بزازي اوووي.. ااااح افعص كمان.. اعصرهم.. يالهوي بهيج من قفشك لبزازي.. هاات زبك اللي واحشني هموت وامصلك.. ونزلت وقلعتني البنطلون ولقيت زبي بقااا قد حجمه مرة ونص مثلا وواقف حجر وعروقه بارزه وعامل زي الوتد.. وهياااا بصتله اوووي وبصتلي وقالتلي يالهوووي اي داااا هوا ماله كداااا… انت مستحيل تدخله فيا من ورا وهوا بالحجم والشكل دا.. دا كانك هتفتحني من اول وجديد.. لااا لا يمكن.. بص همصلك وتحطه بين بزازي وتجيبهم.. وانا بقيت زي الطور الهايج وبحط زبي ف بوقها وبدقر اووي وبوقها مفتوح اووي وراس زبي بتكبس ف زورها وتتخنق وانيك اووي وهيا بتريل وغرقت بزازها وزبي وانا خانقها بايدي من رقبتها ونازل دق ف بوقها وروحت مره واحدهشاددها موقعها ع بطنها ع المرتبه ونطيت عليها بكل جسمي ونشنت زبي ع خرم طيزها وبضغط وراس زبي كبرت وتخنت وبتفتح خرم طيزها وتوسعه اكتر وهيا توصت وتكتم بوقها ف المرتبه وانا نازل بكل حسمي وبضغط اكتر وزبي بقاا ف خرم طيزها بيوسعه وبيفتحه من اول وجديد عشان الحجم وهيا كل اللي عليها.. اااااه اااااه هموووت طلعه مش قادرة ابوس ايدك… اوووف اي دا كله… ماسورة داخله ف مصاريني يالهوووي.. يالهووي تخيييين اوووي بيقطع طيزي.. انا اتعورت يالهوووي ااااه.</p><p></p><p>وانا ولا سائل فيها وعمال ادك ف خرم كيزها وقعدت ع الوضع دا اكتر من ٢٥ دقيقه لغاية لما لقيتها بتعيط ومش قادرة تاخد نفسها وفرهدت مني وشبه اللي هيغم عليها روحت مزود وكبست زبي كله ف طيزها لقيتها برقت اوووي وفتحت بوقها وزبي بقاااا بينزل كمية لبن رهيبة وهيا اوووف هموت اللبن بيلسعني.. انا اتعورت لبنك بيكوي الجرح… اااه ااااه.. انت اي مش بني ادم.. اي كل دا.. انت مينفعكش واحده.. انت لازم يبقي معاك كذا واحده.. انت بالشكل دا هتموتها.. قولتلها خلاص شوفيلي واحده تاني معاكي وتكون ستر وغطا عليكي وتكون امان وميجيش من وراها مشكلة.. قالتلي مش عارفه بصراحه.. بس هفكر اشوف مين ينفع واقولك… قولتلها ماشي.. ولبست وهيا لبست وقالتلي انها هتروح مش هتفدر تقعد دقيقه واحده ف المحل من كتر اللبن ف طيزها وحرقان طيزها وهتروح تنضف نفسها وتقعد ف ميه ومطهر عشان الجرح يدبل… قولتلها ماشي وسيبتها وهرجت م المحل ولقيت الدكتورة لسه واقفة وباصه للمحل وشكلها كدا فهمت اني واخد الحاجات منها عشان هناء.. وبعد لما لقيتني خارج بصتلي اووي ودخلت الصيدليه وانا مشيت ودخلت بيت بودي وطلعت خبطت ولقيت بودي بيفتح وبيقولي ادخل اتفضل ودخلت ولقيت بودي لابس ومتشيك ولقيت جدته قاعده ع العجله المتحركه ولابسه بردوو ومتشيكه ومعلقين زينه وبلالين وشوية ولقيت بودى قام وبيجهز الاطباق والحاجات وانا قاعد مع جدته ام امه وقالتلي</p><p></p><p>جدته: بقولك اي انا عوزاك ف كلمتين لوحدنا.. زقني ع اوضتي نتكلم لغاية لما بودي يجهز</p><p></p><p>وزقيتها ودخلنا الاوضه وقولتلها خير يا ست الحبايب.. امريني وانا انفذ</p><p></p><p>جدته: ياواد بطل بكش بقا واسمعني كويس.. انا واحدة ست وكنت ف يوم م الايام صغيرة واقدر افهم اي بيغير الست</p><p></p><p>انا: طيب انا مالي بكل دا.. انتي بتقولي ست.. وانا راجل.. مالي بقااا وماله الستات دي</p><p></p><p>جدته: هو انت فاكرني مش عارفه علاقتك ببنتي ام بودي ولا اي يا ولا</p><p></p><p>انا بصتلها وتنحت كدا وانصدمت ومعرفتش ارد.. لقيتها بتقولي بص انا شوفت ان بنتي اتغيرت للاحسن وبقت بتضحك واهتمت بنفسها تاني بعد ما كانت مطفيه.. وانا مش عاوزة غير كدا.. وبقولهالك تاني اهوه انا موافقه ع علاقتك ببنتي وتحافظ عليها وتحطها ف عنيك وتبقي راجلها.. لقيت نفسي ببصلها وبقولها وبنتك ف عنيا يا حماتي وحضنتها وهيا حضنتني وقالتلي حماتي طالعه عسل من بوقك يا جوز بنتي… يالا بقااا خلينا نرجع نشوفهم خلصو ولا لسه.. وخرجنا ولقيت بودي خلص كل حاجة وقالي معلش مامي بس لسه بتجهز.. قولتله ياعم سيبها دي عروسه جديدة ولازم تتدلع.. لقيته ضحك وبصلي وجدته ضحكت وحضنت ايدي وطبطبت عليها بحب كدا وشوية ولقيت الباب اتفتح ولقيتها طالعخ ولابسه بيبي دول ابيض يادوب مغطي كسها بالعافيه وبزازها طالعين م القميص ومتجسم عليها وجسمها بيلمع وبيبرق وعامله شعرها وميكب وكانها ف ليليه دخلتها.. وكلنا بصينالها اووي وبودي قالها اي الجمال دا يامامي.. انا اول مرة اشوفك قمر اووي كدا.. وجدته قالتله ايوة يا بيدو معاك حق.. بقالها كتير مهتمتش بنفسها كدا وبتبص لبنها وبتغمزلها وام بيدو اتكسف اووي وبصت ف الارض وقالت بس بقااا في اي متكسفونيش اكتر من كدا.. لقيت جدة بيدو بتقولي طيب اي رايك انت.. انا روحت بثيت لام بيدو اووي وقربت منها ووشي لوشها ورفعت وشها لوشي كدا وقولتلهم انا بصراحه شايفها سواء عامله حاجة او مش عامله ف هيا زي القمر.. وهيا اللي بتحلي الحاجات مش الحاجات اللي بتحليها ولقيتها مسبلالي اووي وروحت حاطط شفايفي ع شفايفها وهيا اندمجت معايا وسرحت انا وهيا ف سوه قطعنا شفايف بعض ومحسناش غير لما بيدو بيقول اي ياناس راعونا احنا لسه هنا وبيضحك… لقيتها فتحت عنيها واتخضت وبعدت عني كدا وبتبص لبيدو وامها.. وامها قالتلها متتخضيش اووي كدا ياروح امك.. انا عارفه كل حاجة ومعنديش مشكلة ع فكرا كول ما انا شيفاكي سعيدة ومبسوطه.. ولقيت جدة بيدو بتبصلي وبتقولي مش كدا ولا اي يا جوز بنتي.. قولتلها طبعا طبعا يا حماتي.. ولقيت ام بيدو اتكسفت وحطت وشها ف حضني وخضنتني اووي وانا حاضنها وبحسس ع جسمها وطيزها قدامهم وهيا سايحه وساكته.. ولقينا جدته مرة واحده قالت يالا يا بودي هات التورته وولع الشمع عشان نحتفل سوا.. ودخل بودي جات التورته وحط الشمع وولع واحتفلنا وقالي بيدو يالا اتمني امنية وانفخ ف الشمع.. بصيتلهم وبصيت لام بودي اووي وقولت.. انا امنيتي يابودي اني اجيبلك اخ ولد وانت تدخل الجيش.. وضحكت ونفخت ف الشمع.. وبيدو ضحك وقالي لا متهزرش.. وبص لامه وقالها لا يامامي اوعي تعملوها وتجيبولي بيبي ويدخلني الجيش.. ولقينا جدته.. قالت هاتولنا تؤام مرة واحده خلي البيت يتملي عيال وانا وام بيدو بنبص لبعض ونضحك وكل ضحك ولقيت جدة بيدو طلعت علبه ملفوفه وبتديهالي وبتقولي ظي هديه عيد ميلادك واخدتها وفتحتها ولقيتها علبه موباييل جديد وكا تقريبا اريكسون.. وفرحت بيه جدا وحضنتها وقولتلها متشكر اوووي بس دا غالي اووي.. قالتلي مفيش حاجة تكتر ع جوز بنتي وطول ما انا شايفه بنتي مبسوطه طول ما انت هتبقي مبسوط.. ومن هنا فهمت كلمه هند اخت حسن ومرات حنفي لما اول معرفتي بيها ونكتها وقالتلي اني كمان ممكن استخدم زبي والنيك وانتي اطلع بيه مصالح وحسيت ان دي هيا البداية وقررت اعيش الشخصية.. وقولت لجدته بيدو.. وبنتك دي جوه عنيا يا حماتي ومفيش غيرها ف قلبي… ولقيت ام بيدوو بتديني بوكس وبتقولي دي هيدتم وبفتح الهدية لقيت خط كليك جديد وفرجت جدا وحضنتها وقعدت ابوس ف شفايفها وهيا استسلمت وحسيتها سخنت اووي وانا كمان كنت مبسوط وبقيت هايج ومفعول الحباية والدهان بقا ف قمه نشاطه وانا حاضنها قولتلها تعالي خدي هديتك ف الاوضه.. قالتلي بصوت واطي بس عيب ماما وابني قاعدين.. قولتلها مهو دا حلاوته اننا هنبقي واضحين.. خلاص انتي بقيتي مراتي</p><p></p><p>روحت قولتلهم طيب هنستاذنكم بس هندخل جوة شوية وجايين ولقيتهم بيضحكوا وبيقولوا خدو راحتكم ع الاخر.. ودخلت انا وام بيدوو وبقيت باكل ف جسمها بشفايفي وهيااا اااه اااوف براحه مالك كدا… ااااه يالهووي عليك اصبر طيب اقلع.. وقلعتها ونزلت هدومي ولقيتها بصت لزبي اووي وشهقت واتخضت وقالتلي يالهوووي عليك.. اي دا ماله بقا كدا ليه.. قولتلها جمالك خلاص هيفرقع.. وهيا مسكته وبتحطه ف بوقها ويادوب الراس بس داخله ف بوقها من تخنه وبتمص وانا بدخل اووي وهيا بتتخنق وروحت مطلع زبي بوقها ونيمتها ع ظهرها وفشخت رجليها وحطيت زبي ع كسها وزقيته ودخل وكان اتخن واكبر من كسها ولقيتها قامت مصوته.. اااااااه.. طلعه.. ااااه مش قادرة.. اي دا كله.. يالهوووي كسي ااتشق نصين… الحقيني ياما مش قادرة يااني… وانا نازل ترزيع ف كسها وصوت لحمها بيكرقه وكسها عمال يترعش ويجيب ورا بعضه ومبقتش عاىف هيا نزلت كام مرة من كتير ما اتغرقت انا وهيا وعملنا كذا وضع وقعدنا يمكن ٤٥ دقيقه نيك لما ورمت مني وجسمها بقااا متغرق لبن واللبن نازل ع وراكها ومن طيازها وخلصنا وخرجنا وامها وابنها شافوها كدا وهيا ماشية مفشخه واللبن نازل ع وراكها وجسمها ووشها متغرقين لبن.. لقيتهم بصولها وقالولها يالهووي دا انتي شكلك بوظتي خالص.. قالتلهم دا مفتري مبيرحمش.. امها قالت مش اتبسطتي يابنتي وشبعتي وارتاحتي.. قالتلها اووي اووي ياما.. دا بيشبعني اووي.. بيدو قالها يابختك بجوزك يا مامي وهيا سابتهم ودخلت الحمام تستحمي م اللبن اللي غرقها وقولتلهم انا همشي بقااا وهبقي اجيلكم كتير.. وبيدو قالي استني خد هديتي بقاا بالمرة انا ملحقتش اقولك ودخلت انت ومامي الاوضه.. واخدتها وفتحتاها ولقيتها جراب شيك للموبايل وحضنته وقولتله شكرا يابيدوو.. قالي العغو متقولش كدا.. قولتله وعشان كدا انا هخلصلك ف موضوع البت هناء.. مش انت لسه بتحبها.. لقيته اتنهد كدا وقالي ااااه.. قولتله خلاص اعتبرها مراتك وانت حوزها وانا عشيقها وضحكت وهوا ضحك وقالي ياعم وانا موافق وسيبته ونزلت وماشي خارج م الشارع ولمحت صيدليه الدكتورة مارينا وقاعده لوحدها قومت داخل عليها لقيتها بتبصلي اووي ومستنياني اتكلم.. قولتلها انا جاي اشكرك ع الحاجات.. بجد حاجات تشرف.. قالتلي اه منا اخدت بالي انت دخلت امتي وفين وخرجت بعد قد اي.. قولتلها قصظق ع هناء بتاعه محل الفيديو اخت البت شيرين اللي كانت عندك هنا لما انا جيت.. قالتلي ايوة.. قولتلها لا هناء دي حاجة كدا ع الماشي.. حاجة ف نص اليوم بغير بيها طعم بوقي.. انما فيه اللي بقعد وبرحرح عنده بحريتي.. لقيتها بصتلي اووي وقالي كمان.. قولتبها منا معذور ومينفعش يبقي معاية واحده بس.. مش هتقدر وهتتعب وهيجرالها حاجة.. فا لازم اتعدد ف العلاقه واهو كلنا بنريح بعض وضحكت.. قالتلي يا سلام ليه بقااا.. قولتلها اصل انا زي الراجل الاخضر.. كبير وتخين.. لقيتها بصتلي واتكسفت.. قولتلها ممكن ادخل المعمل لحظه.. قالتلي اتفضل ونسيت تسالني ليه</p><p></p><p>المهم دخلت وقلعت وطلعت زبي قدامي وشكله زي السيف.. وندهت عليها وقولتلها ممكن لحظه يا دكتور.. لقيتها دخلت ع طوول وبصت لقت زبي واقف زي الصاروخ ف وشها وبصتله اووي وحطت ايديها ع بوقها وشهت واتخضت وعنيها وسعت وقالتلي لااا مستحيل.. اي دا مش ممكن.. انت حاله نادرة.. قولتلها فهمتي ليه بقااا.. قالتلي اااه طبعا مهو بالشكل دا مينفعش واحده بس.. قولتلها وعجبك بقااا.. لقيتها بتبصلي وتقولي بص بصراحه كدا عاجبني اووي بس االي ف دماغك وبتفكر فيه مش هينفع.. قولتلها ليه بقااا</p><p></p><p>قالتلي اولا انا مسيحيه ومش عاوز مشكلة تحصل والموضوع يوسع وتاني حاجة انا خرمي ضيق اووي زي بنت البنوت ومستحيل طبعا بتاعك دا يدخل فيها هيعورني طبعا.. قولتلها طيب انا مش هقولك اي حاجة وهسيبك تفكري وطلعت رقم الموبايل الجديد من علبه الخط وكتبتهولها ع ورقه وسيبتهولها</p><p></p><p>وهيا لاقت ف ايدي موبايل وطبعا اللي كان بيشيل موبايل وقتها كان بيبقي م الاغنيا.. وهيا لاحظت اني مرتاح ومش ممكن استغلها ماديا.. وقولتلها هسيبك تفكري وسيبتها ومشيت</p><p></p><p>استنوني ف جزء جديد</p><p></p><p></p><p></p><p>الجزء السابع</p><p></p><p>روحت طبعا مرهق بعد معركة النيك دي وماشي فرحان بالموبايل وقولت اروح اروق ع حالي واسهر مع حنفي وحسن وشرموطتي هند واتمنظر قدامهم بالموبايل الجديد وفعلا روحت وخبطت وفتحلي حنفي ودخلت سلمت عليه وعلي حسن ومرديتش اجيب سيره هند عشان ميقفش او حاجه وقعدت قدامهم وطلعت الموبايل الجديد وهما انبهرو واي دا ومبروك وبكام والجو دا.. وقعدت افرجهم عليه وهما بدئو يشربوا وكانوا بيعزمو عليا اووي ف الشرب وكنت حاسس انهم عاوزني اخرب خالص.. المهم فضلت اجاريهم شوية وبقيت بديهم انا يشربوا وبقيت بديهم بزياده اووي لغاية لما اتخدروا وعملت نفسي اتخدرت وزي اللي نايم.. وسمحت حنفي بيهز حسن وبيقوله</p><p></p><p>حنفي: حسسسننن.. صااحبك ساافرررر.. تيييجي نقلببه ف التلفووون دااا.. هيجيبللناا قرشيين حلويين نجييب بيههم كييفناااا</p><p></p><p>حسن: بيفتح عينه بصعوبه وبيتكلم بالعافية… عيييبب عللييك يااا حنفي.. الرااجل جدددع معاانا مينفععش نعممل كداا معاااه</p><p></p><p>حنفي: اسسسممعني بببس.. دااا هيعممل فللووس كتتيرر</p><p></p><p>حسن: ساكت ومش قادر يتكلم وباصصله بالعافيه</p><p></p><p>ولقيت حنفي بيقوم براحه وبيحط ايده ع الموبايل عشان يسرقه وف لحظه كانت ايدي علي ايده وماسكه وشادية عليا ومديله بالدماغ ف مناخيره وخد الخبطه واترمي ع الارض اغم عليه متحركش.. وببص لحسن وبقوله بقااا ابقي ف بيتكوو واتسرق يا حسن.. لقيت حسن فجاه الدماغ فصلت منه ولقيته بيقولي يا صاحبي و**** انا ليا دعوة بالموضوع دا.. انا مكنتش موافقه اصلا</p><p></p><p>انا: بس دي كدا كبيرة وفيها قعده عرب وكله بالاصول</p><p></p><p>حسن: ياصاحبي انت ليك حق واللي تامر بيه يتعمل</p><p></p><p>انا: هاتلي حبل كبير</p><p></p><p>ولقيت حسن بينده ع هند اللي كانت نايمه ف الاوضه التانية وقامت مخضوضه ع صوت حسن وهوا بينده عليها جامد.. جات جري ودخلت ولقيتني وجريت عليا وبتحضني قدام اخوها حسن وبتقولي وحشتني اووي.. ولسه بتبص حواليها ولسه هتقول اومال حنفي فين.. ولقت حنفي متكوم ع الارض ومغم عليه ووشه كله ددمم.. راخت صرخت اي دا.. في اي..</p><p></p><p>حسن: بس يابت متصرخيش.. العرص جوزك كان عايز يخلي الراجل يتخدر ويسرقه والراجل مشي معاه للاخر ولما حنفي جه يسرقه قام فتح وضرب حنفي وكومه ف الارض.. يرضيكي الخول دا يعمل ف ضيوفنا كدا ويركبنا حق</p><p></p><p>هند: بصت لاخوها وكانها مش مصدقه وبصتلي ولاقتني بهزلها دماغي ب ااه حصل.. لقيتها بصلت لحنفي وهوا متكوم ع الارض وراحت تافه ع وشه تفافه كبيرة غرقت وشه وزقت وشه برجلها وقتلتله.. بقااا مش كفاية محسوب عليا راجل بالكدب وساكته.. لا وكمان عايز تطلعنا حرامية ومبنفهمش ف الاصول… وبصتلي وبصت لحسن اخوها</p><p></p><p>حسن: هند الراجل ليه حق عندنا عشان هوا ف بيتنا.. والراجل طلب مني حبل.. اجري بقااا هاتي الحبل</p><p></p><p>وراحت عند وجات ف ثانية جايبة لافه حبل غسيل بلاستك.. وقومت شايل حنفي ومقعده ع كرسي ورابطه ف الكرسي وقولتلهم انا ياجدعان محدش يزعل مني ف اللي هعمله.. لقيتهم قالولي ناوي ع اي…</p><p></p><p>بصراحه انا وقتها مكانش ف دماغي حاجة محدده بس الموقف خلاني عايز انتقم وف نفس الوقت مش عايز ددمم ومشاكل… وطبعا لقيت زبي هوا اللي بيفكر.. ولقيتني بقولهم هنيك هند وقدامكم ومحدش فيكم هيتكلم.. عارفين ليه.. لاني بنيكها ونكتها المره اللي فاتت وهفضل انيكها وقت ما احب وانا ليا حق.. وحقي هخده من كس اختك يا حسن.. لقيت خسن بص لاخته وبص للارض وقاله ياسطي مدام بمزاجها انا ملييش دعوة.. قولتله لا ليك طبعا.. انا هتبقي قاعد وبتتفرج المره دي عليا وانا بنيكها..</p><p></p><p>حسن: ياسطي مش هينفع اتفرج ع اختي وهيا بتتناك قدام عيني</p><p></p><p>انا: انا ليا حق عندكوا وهوا دا شرطي</p><p></p><p>حسن: خلاص ياسطي بس خلص بسرعه بقاا مش هقدر اقعد اتفرج كتير</p><p></p><p>انا: لا لسه لما تدخل الاول تجيب ميه ساقعه من جوا وتدلقها ع حنفي وتفوقه كدا عشان يحضر الحفله من اولها…</p><p></p><p>وراح حسن وجاب ميه متلجه وظلقها ع راس حنفي وحنفي فاق وبيبص لقانا كلنا ف وشه وهوا مربوط</p><p></p><p>حنفي: ااي بتبصولي كدا ليه.. اااناااا اااناااا كنت مسطوول مكنتش ف وعيي.. اييي هتعملوااا فيااا ايييي</p><p></p><p>انا: متخافش.. انا اصلا خساره فيك القتل… بس مش خساره فيك حفله النهارده.. وروحت واخد هند وبقيت ببوسها من شفايها وباكلها واعصر ف بزازها اووي وهيا سايحه ف ايدي وعماله تزوووم وتبص لخوها ولحوزها وتغمض ف عنيها وتعض ع شفايفها وانا بفعص جسمها واقرص فيه</p><p></p><p>حنفي: ااي دااا.. انتوااا بتعملوااا اااي.. اي ياااحسسن متشووف اختتتك يااعم.. هنند فوقي ياهننند.. وعنية دمعت وبيعيط.. بلاااش بلااش يااهند</p><p></p><p>وهند بتبصله وهوا بيعيط وتتمحن اكتر وتغمض ف عنيها وتطله ااهاااتها اكتر وتغيظه وبتبص لحسن اللي متنحلها اووي وبيتفرج ع جسمها وبيتفرج بعنية علي لبونه اخته وشرمطتها ف حضن صاحبه وزبه بدء يهيج ع جسم اخته</p><p></p><p>وهند نزلت ع بنطلوني نزلته وطبعا انا واخد الحبوب وحاطط الدهان مبقاليش كام ساعه والمفعول اصلا بيقعد ف الجسم ٤ ايام… ونزلتلي البنطلون والبوكسر ولقت زبي خرج زي الشومه ف وشها واقف حجز وطوويل وتخيين وكانها اول مره تشوفه بالشكل دا.. لقيتها بصتلي وشهت وخبطت ع بزازها ومبرقه وبقولي يالهووي عليك.. انت زبك عامل كدا ليه.. يخربيتك دا اكبر واتخن من المرة اللي فاتت.. اووف عليه عوزاه كله ف كسي اوووي.. هوااا دا الزب اللي يكيف النسوان مش الخول دا اللي حاسبينه عليا راجل وبتبص لحنفي وماسكه زبي ف ايديها زي اللي بتفرجه عليه.. وحنفي بااصص لزبي ومبرق اووي ومصدم ومش مصدق ومبينطقش… وحسن نفس الكلام.. والاتنين يبصوا لبعض ويبصوا لزبي ومصدومين</p><p></p><p>ولقيت هند بتمص زبي اووي ومسكاه بايدها الاتنين ويادوب الراس ماليه بقهاا.. قولتلها قومي يابت واسندي بوشك ع كرسي الخول جوزك وقامت وقفت بوشها ليه ووطت وسندق قدامه ع الكرسي وعنيها ف عنية.. قومت موقفها ع رجل ورافع الرجل التانية بايدي وبفرش كسها بزبي وهياااا عماله تترعس وكسها يجيب ميته ونازله مغرقه وراكها وتبص لحنفي وتقوله كسي مولع اووي خليه يدخله فيا بقاا عاوزة اتناك مش قادرة.. وخلاص هند بقت مستخوله حنفي رسمي.. ولقيت نفسي بنده لحسن وجالي وقولتله امسك رجل اختك وافشخها اووي.. وحسن زي المسحورة ماسك رجل اخته وعمال يفعص ف سمانتها ووراكها بايده وعنيه بتاكل كسها اللي بيلمع من كتر ما هو غرقان عسل… وروحت واقف من وراها وكسها قدام عنين حسن وحنفي وعاوزين يشوفوا كسها هيبلع زبي دا كله ازاي وحطيت راس زبي ع فتحة كس هند وزقيت واكني لسه فتحها ولقيتها بتصوت وتقول اااه كسي اتفشخ يالهووي زبك تخيين مش قادرة.. وانا بدخل اكتر وهيا بتحاول تطله لقدام وتبعد عني تلاقي نفسها بتخبط ببزازها ف وش حنفي ع الكرسي واخوها حسن قافش رجلها وعمال يفعص ف لحم رجلها وفخدها وزبه وقف ف البنطلون وحنفي بص لحسن وشافه وهوا بيقفش ف رجل اخته وعينه ع كسها وزبه واقف وهيجان.. وانا بنيك ف هند وهياااا اااه اوووف يالهوووي كسي اتشق.. ااااه… وراحت هند لافه جسمها شوية ووشها وبتبص لحسن اخوها بمحن وعلوقيه وبتعض ع شفايفها وحاسه بايد اخوها اللي اغتصبت لحم رجلها ووصل بايده لفخدها وشايفه عنيه هتطلع ع كسها وهوا مفشوخ وبيتناك.. وانا بنيكها لقيتها بتبص لخوها وهايجه وخلاص هند حبت الشرمطه قدام اخوها وجوزها روخت حاطط زبي قوي كله فكسها جامد لقيتها مرة واحده صرخت ومدت ايديها ومسكت زب اخوها حسن من فوق البنطلون وقفشته اووي بايديها وكانها بتعصره وهيا باصه ف عنين اخوها وبتقوله.. اااه اوووف ااي.. ياحسن قول لصاحبك براحه ع كسي.. زب صاحبك كبير اووي وتخين وكس اختك مش قادررر… اااااه شوووف فاشخني ازززاااي.. اوووف كسي اتهري.. اااه نيكي اووي اااه اووي اكتر نيك نيك نيك.. وحسيتها فجاه جسمها بيتشنجح وطلعت زبي من كسها ولقيت نافورة اتفتحت من كسها ف وش حنفي وغرقت وشه وجسمها بيتنفض وف نفس اللحظه اللي بتجيبهم ع وش حنفي وماسه زب حسن اوخوها ف ايدها وقرصت عليه اووي وهيا بتجيب وحسن اخوها شايف كس اختك بينطر شهوته ع وش جوزها قدام عنية واخته قافشه زبه قدام جوزها وصاحبه بينيك اخته قدامه وقدام جوزها.. ومروه واحده حسن جسمه اتخشب ونزل لبنه ف هدومه ومقدرش يستحمل الموقف وساب رجل اخته ونزلها ع الارض واخته فهمت انه جابهم وست بيهم ف ايديها وهيا ماسكه زبه وهيا بتشيل ايديها من ع زب حسن قامت بصت لحسن اخوها ولحست لبنه من ايديها وهوا باصصلها بهيجان وكانه شايفها شرموطه مش اخته.. روخت مخلي هند توطي قووي وتبقي ايدها ووشها قدام زب حنفي وروحت راشق زبي كله ف كسها من ورا وبرزع فيها اووي وهيا بتتهز ووشها بيحك ف زب حنفي وهيا حسن بزب جوزها وقف م الموقف وبقت بتحك بوقها عليه م الهدوم وتهيجه ومرة واحده رااح فاتح بوقه ونطرهم ع نفسه وهيا بصاله ومسخولاه وعماله تصوت وتتمحن حنب ودنه بعلوقيه.. وتقوله</p><p></p><p>هند: اااه اااح يالهوي الواد زبه كبير ياحنفي وفاشخني اووي.. كسي ملهلب اااه شطه… اووف بيعرف ينيك خلوو اووي كسي اتعشر ااااه.. اي ياحنفي نزلتهم ع نفسك وانت شايفني بتفشخ قدامك.. مبسوط ياعرص وراحت تافه ف بوقه وهوا فاتح بوقه لما نزلهم ع نفسه.. واتعدل كدا لما حس بالتفافه ملقت بوقه راحت هند قفلاله بوقه جامد بايدها وبصاله باستعراص وهيا فاتحه بوقها وبتطلع اهات وبزازها بتتهز قدام عنين جوزها ولحمها بيطرقع م النيك وحنفي مقدرش يعمل حاجة غير انه يبلع… روحت نيكتها جامد ولقيتها بتترعش وتنطرهم تاني روحت زاقق زبي جامد اووي ف كسها لدرجه اني حسيته رشق ف الرحم وخرمه وهيا صرخت اوووي ومن قوة الخبطه اللي خبهطهالها بزبي ف كسها.. جسمها كله راح لقدام واتخبطت ف حنفي والكرسي وقع بحنفي ع الارض وبقا ظهرة للارض ووشه لفوق وهيا كانت هتقع عليه روحت ساحبها من شعرها اووي ع زبي وكابس اكتر لقيتها زي اللي اتكهربت وخرجت زبي من كسها ولقيتها بتنطر كمية ميه فضيعه ورا بعض ع وش حنفي ع الارض وبصوابع رجلها بتحطها ع بق خنفي وتفتحه عشان ميه شهوتها تنزل ف بوقه وحسيت اني هجيب روحت حاطط زبي تاااني ف كس هند وبقيت بنيك اووي وهيا تعيط وتصوت وتقول لاخوها اااه الحقني ياحسن مش قادرة كسي اتهري.. اااه زبه حامد مش قادرة.. اااه وروحت مكلبش اووي فيها وحاشر زبي للاخر ونافورة لبن ضربت ف كسها.. وهيااا اااااه اووووف اممممم اااااااح لبنك ناااار اوووف كسي اتعبي لبن يخىبيتك ولبني بقاا بيخرج من كسها وينقك ع وش حنفي وهوا مفتح عنية وشايف زبي بيعبي كس مراته واللبن بينزل ع وشه كمان وروحت ساحب زبي من كس هند ولقيت اللبن نازل زي الحنفيه من كسها ع وش حنفي وبتفتح بوق حنفي بصوابع رجلها عشان تنزل لبني من كسها ف بوقه.. وزبي لسه واقف منامش وهيا بصتلي وقالتلي انا مش هقدر انهارده عشان خاطري انت هريتني خلاص.. وخلاص انت تيجي تنيكي ف اي وقت قدام اخويا او العرص دا وبتشاور ع حنفي.. وقالتلهم بصوت امر كدا.. انا هتناك بمزاجي واللي مش عاجبه يخبط دماغه ف الحيط.. روحت قولتلها بس انا اخدت حقي منك لسه مخدتش حقي م اللي كانوا هيعملوا معايا الغلط وببص لحنفس وحسن.. ولقيتهم اتخضوا وتقريبا فهموا اني هنيكهم وقالولي اهدي بس كدا ونتكلم.. قولتلهم طيب انا مش هلمسكم ع شرط لو قبلتو بيه.. قالولي اي هوا.. قولتلهم حسن هينيك حنفي قدامنا ودا يبقي جزائه عشان انا ف يتكووو.. لقيت حنفي بص لحسن وقاله حسن اوعي تعمل كدا.. مش هيوقعونا ف بعض ياصاحبي… لقيت حسن بصله وقاله انا مقداميش حل تاني انت غلطت وحطيتنا كلنا ف الموقف كدا.. ولقيت هند فكت حبال الكرسي وسابت الحبال اللي مكتفه ايده ورجله مربوطه وراحت ملقعاه البنطلون وبقت تبعبصه ف طيزة وتدخل صوابعها وتنيكه بغل اووي.. وحنفي بيصوت.. اااه اااي يابت صوابع بتوجعني.. اااااااااه</p><p></p><p>هند: شوفت النيك ياخول… انا بقاا صوابعي بتنيك احسن من زبك يا متناك.. ومدام مبتعرفش تنيك يبقي تتناك وتتقلب خول.. وقامت هند بالايد التانية مسكت حسن ونزلتله البنطلون ومكست زب اهوها اللي متغرق لبن لما جابهم ع نفسه وبتدعه وايديها وزب اخوها غرقانين لبن وراحت حاطه ايديها اللي متغرقه لبن ف طيز حنفي وبقت توسع ف خرمه بلبن اخوها وقامت مرة واحده واخده زب حسن اخوها ف بوقعا ومصته وقالتله مكنتش مصدقه باواد اني امصلك او ادوق لبن ف يوم م الايام.. بس اهو حصل ومتعشمش يحصل اكتر من كدا عشان انا مش هفشخ نفسي غير لصاحبك وزب صاحبك دا بس.. وطبعا حسن زبه وقف ومكانش كبير ولا تخين اووي.. وهيا كانت وسعت كيز حنفي شوية وقالتله يالا نيك الخول دا</p><p></p><p>وحسن نام بجسمه فوق حنفي وحط راس زبه ع طيز حنفي وبيدخل براحه قامت هند ركبت بكسها ع طيز حسن وخلت زب حسن ينزل ف طيز حنفي.. وحنفي صررخخخ… ااااه قوم ياحسن ااااه وجعتني ياخي.. اااي اي دا.. اااه طلعه بقاااوحسن هاج اكتر وبقا بيدقر ف طيز حنفي وحنفي بيتلوي وبدء يتبسط ومره واحده وحسن بينيك حنفي راحت هند فشخت طيز حسن اووي لما خرم طيزة باين وبقت تحك كسها وزنبورها ف خرم طيز حسن وحسن ناج وبقا بيدق ف طيز حنفي وحنفي بيصوت ونزلت ع نفسه ومغرق هدومه وحسن خرم طيزة بقاا بيفتح ويقفل وهااج من زنبور هند ولحم كسها اللي بيلهبوله ف خرم طيزة واتشنج اووي ودقر ف طيز حنفي ونزل لبنه وحنفي اووووف ياحسن يخربيتك لبنك بيحرق.. قوم بقاا طيزي اتفشخت.. اااه بتحرقني اووي.. وحسن قام من علي حنفي وزبرة بينقط لبن ع جسم حنفي وقولتلهم انا كدا خدت حقي وانت ياخول انا هاجي انيكك وانيك مراتك ف اي وقت وانت شبشب لينا.. وحبيت اكسب بدل النمرة اتنين وبما اند هند ف صفي فا حبيت اخد اخوها ف صفي وكمان هيهيالي الجو مع اخته اووي وهيقف دايما لحنفي.. فا بعد ما قولتله انت شبشب لينا.. قولتله وكمان كلب وخدام ولبوة اسيدك حسن وينيكك اي وقت.. وحسيت حسن اتبسط كدا اني مركبه الدور.. وروحت مرجعه لحجمه تاني عشان ميعشهاش اووي وقولتله وانا هاجي اتبسط مع اختك ف اي وقت بقااا ولو عايز تبقي موجود مفيش مشكلة مش عاوز خلاص متجيش بس انا بقولك عشان تبقي عارف.. لقيته بص للارض شوية وبصلي وقالي ياسطي بقولهالك تاني مدام بمزاجها انا ملييش دعوة.. قولتلهم كدا تمام انا همشي وهاجي تاااني كتير</p><p></p><p>وروحت طبعا بعد كدا مهدود من كتر النيك وزبي بردوو لسه تاعبني وهايج اووي وحالته صعبه ودخلت لقيت اختي صاحيه هيا ومي وسيبتهم ودخلت اوضتي ولقيت اختي بتقولي كنت فين كل دااا.. وبعدين مالك كدا شكلك تعبان او مضايق.. قولتبها الاتنين تعبان ومضايق.. لقيت اهتي بتغمزلي وبتقولي ع فكرا البت مي فعلا شكلها خدت ع كدا وعايزاك تنام معاها انهارده وتنزلهم فيها من ورا.. انا كنت بدردش انا وهيا وقالتلي انها مش قادرة وعلي اخرها وعايزة باي شكل.. تحب ادخلهالك تريحك وتريحها.. قولتلها لا سيبها خالص لما تستوي اووي.. انا ناوي اسيبها انهارده كمان.. اهتي قالتلي حراام عليك البت مولعه ع الاخر.. قولتبها سيبك منها.. وبنتكلم ولقينا تليفون البيت بيرن.. جريت حري ارد لقيت ابويا</p><p></p><p>ابويا: ازيك عامل اي واختك عامله اي.. انتوا كويسين</p><p></p><p>انا: احنا بخير ياحاج متقلقش طمني عليك وغلي امي وهتيجوا امتي</p><p></p><p>ابويا: احنا هنمشي الفجر ونوصل عندكو بعد الظهر.. قولي صح البت مي عامله اي..</p><p></p><p>انا: بصيت لمي وقولتله كويسه اووي وعايشه مع اختي ومبسوطه.. خد اهيه كلمها بنفسك</p><p></p><p>ابويا: ازيك يامي.. اوعي يكون حد بيضايقك م ولادي</p><p></p><p>مي: لاا خالص ياعمو انا حبيتهم اووي اووي</p><p></p><p>ومي بتكلم ابويا ف التليفون وانا لازق زبي ف طيزها وبحكه فيها وهيا ساحت وبتفلئس اكتر وتحشر طيزها ع زبي واختي بتبصلنا وواقفة بتتفرج.. ولقيتها بتقول حاضر حاضر هنزل اروق اهوه.. مع السلامه</p><p></p><p>قولتلها في اي.. قالت ابويا سمعته بيقول لعمو باباك انه يقولي اني انزل اروح الشقه عشان هوا هييجي تعبان م السفر وعاوز ينام</p><p></p><p>انا: خلاص انزلي شوفي شقتك يالا</p><p></p><p>لقيتها بتبصلي بلبونه وبتحط صباعه ف بوقها بهيجان وتعض ع شفايفها وتقولي.. طيب ممكن تبات معايا لغاية الصبح اصل خايفه انام لوحدي وعنيها ع زوبري</p><p></p><p>انا: انزلي يا مي مش عاوز شرمطه.. انا تعبان وهنام</p><p></p><p>وسيبتها ودخلت وحسيتها هتعيط من كتر الهيجان.. ونمت ومي نزلت واختي قعدت ف اوضتها.. ومي نضفت الشقه وجهزت كل حاجة ولسه هايجه وقعدت فشخت رجليها وبقت تقفش ف بزازها زي المجنونه وتشد ف زنبورها وتفرك اووي ف كسها وتجيب ف ميه كسها وكان الوقت دخل ع ساعه٦ الصبح مثلا والدنيا هادية ف الشارع ومي سمعت صوت الواد بتاع السوبر ماركت اللي ناكها قبل كدا ف المخزن وانا قفشتهم وكان رايح يفتح السوبر ماركت الصبح.. ومي بصتله م الشباك وهوا شافها وراحت مشوراله ودخلها وسط البيت ف الحوش وزنقها ورا الباب وبقا يقفش فيها ويبوس وهيا ايديها ع زبه وهايجه هتموت وتتناك وقالتله</p><p></p><p>مي: بقولك اي البيت عندي فاضي تعالي ريحني بسرعه ابويا قدامه شوية عمال لما يوصل وشدته ودخلت وهوا دخل وراها وبسرعه قامت قالعه ونايمه ع بطنها وفاشخه طيازها بايدها وقالتله يالا ريحني مش قادرة خلاص.. والواد بص لخرم طيزها اللي وسع عن الاول ولقاه احمر ومفتوح وبينبض.. راحت مطلع زبه وحطه ف طيزها ودخل ع طوول عشان زبه مش كبير اووي وفضل ينيك فيها وهياا اااه اووي كمااان ارزع اكتر ااااه دخل كمان.. عاوز اكتر اوووف بقااااا.. وف اللحظه اللي الواد بيدقرها ف طيزها وهيا بتتمحن ابوها فتح الباب ودخل وشافها ف الوضع دا ومحسش بنفسه غير وهوا بيجري ع المطبخ يجيب سكينه يقتلهم بيها وهما سمعوا صوت كركبه المطبخ كان الواد بسرعه رفع بنطلونه وخرج جري م الباب ع الشارع وابوها ملقاش قدامه غير مي بنته ونزل فيها ضرب بالبونيات والشلاليت وهيا تصوت وابويا وامي كانوا لسه بيفتحوا باب الشقه ويدخلوا وجريو تاني ع الصوت وانا صحيت مفزوع ع الصوت انا واختي وابويا شافني وانا هارج من اوضتي بجري واختي خارجه من اوضتها بتجري ونزلنا جري انقذنا مي من ايده باعحوبه وعان هيقتلها بالسكين.. واخدناهم وطلعنا شقتنا.. وامي ومي واختي ف اوضه اختي وانا وابويا وابو مي قاعدين ف الصاله وابو مي مبيتكلمش وفين وفين لما نطق وحكي كل حاجة وانا اتصدمت وابويا بصلي وسكت وفهمت انها كان هايجه وعاوزة تتناك ولقت دا ادمها وقالت تجيبه ينيكها وكانت فاهمه انهم هيجيو الظهر زي ما قالوا متعرفش انهم مشيوا بدري والطريق مفتوح بعد الفجر ووصلوا ف وقت اقل.</p><p></p><p>وف اوضه اختي فضلت امي واختي يهدوا ف مي لغاية لما حكت كل حاجة واختي استنتجت نفس كلامي وامي واختي بصوا لبعض وسكتوا وخرجت امي لينا وقالت لابو مي</p><p></p><p>امي: بص يابو مي.. كل حاجة وليها حل والواد دا يكتب ع البت مي ونلم الموضوع وبعد كدا يبقي يطلقها.. وكدا احسن م الفضيحه.. ولقيت ابويا قال لامي هوا دا الحل الوحيد اسمع مني يابو مي.. وابو مي ساكت وحاطك راسه بين ايديه وساكت وقام وسابنا ونزل شقته.. وابويا دهل اوضته هوا وامي ومي فضلت مع اختي ف اوضتها وانا دخلتلهم وقولت لمي بقااا انتي خلاص مش قادرة تصبري.. تقومي تعملي كل دا</p><p></p><p>مي: اسكت بقااا انت السبب خلتني اتعود ع كدا وتسيبني لما احتاجك.. انا مكنتش قادرة استحمل وكنت عوزاك ولمحتلك وانت مرضيتش.. انت بتعذبني ليه..</p><p></p><p>انا: عشان يا مي لازم تكبري وتعرفي تتحكمي ف الموضوع دا وبعدين افرض انا كنت سمعت كلامك ونزلت معامي وابوكي دخل ولاقاني انا ف الموقف دا كان هيحصل اي</p><p></p><p>هبه: ايوة صح ياخويا كويس انك منزلتش معاها كان زمانك ضعت ف شربه ميه.. وانتي يابت اهدي وبطلي هيجانك دا</p><p></p><p>مي: ما خلاص بعد اي كل خاجة حطت ع دماغي انا وخلاص اتفضحت وابويا هيقتلني وبتعيط</p><p></p><p>اختي حضنتها وقالتلها ولا اي حاجة يابت هنجيبه يكتب عليكي ويتجوزك قدام الناس وكام شهر ويطلقك وتتحةزي بعدها براحتك.. قامت مي حضنت اختي اووي وفتحت ف العياط وقالتلها انا خلاص مش عوزاه ولا عاوزة غيرة وبتعيط اووي وبصتلي وعنيها كلها دموع ومكسورة</p><p></p><p>حسيت اني السبب ف دا كله.. وقولتلها بت يامي سيبلي الموضوع دا انا هحللك كل حاجة.. وطبعا بعد الوقت دا كله ودخلت لبست ونزلت جري ع السوبر ماركت لقيت صاحب السوبر ماركت بس وملقتش الواد.. سالته عليه قالي معرفش مفتحش م الصبح وانا اللي فتحت.. قولتله طيب هوا بيته فين.. وصفلي بيته وطلعت البيت ولقيت راجل كبير ساكن ف اوضه ف الدور الارضي وع قد حاله ومعاه بنت يجي ١٥ سنه بس بزاز وطياز جباره ومرا بلدي بجد وطبعا مكنتش ف المود وسالته ع الواد دا وقالي يابني اغلب البيت هنا عزاب واغراب.. اللي بيشيل رمل واللي بيشيل طووب واللش بيشتغل واغلبهم اغراب مش من هنا.. قولتله ياحاج ركز قصدي الواد اللي بيشتغل ف السوبر ماركت اللي برا دا.. قااالي ااااه دا تلاقيه ف الدور التالت.. وطلعت جري للدور التالت وخبطت وفتحلي شاب صعيدي رفيع كدا ومعضل وتقريبا من اللي بيشتغلوا انفار.. وسالته ع الواد وقالي فرشته اهيه.. وبصيت بعيني لقيت الاوضه فيها ٦ مراتب ع الارض وحاطين مسامير ف الحيطه عاملينها شماعه وناس نايمه ع المراتب وهوا مش عليها.. قولتله متعرفش راح فين.. قالي لا معرفوش اصلا.. وراحت ابص ع حاجته ملقتش شنطه هدومه ولا اي حاجة لقيه.. قالي تلاقيه مشي.. ونزلت من غوق وانا مش عارف اعمل اي.. الواد فص ملح وداب.. وانا نازل لقيت البت اللي ف الدور الارضي واقف ع باب البيت ووشها للشارع وظهرها ليا وطيزها حاجة بنت متناكه وجسمها افجر وانا خارج خبطت ف طيزها لقيتها اتخضت كدا ولفت بسرعه لاقتني. وقالتلي مش تعمل صوت ياجدع انت ااو اي حاجة.. قولت الم الموضوع بدل ما تعمل فضيحه.. عملت نفسي ماشي ومش سامعها وسرحان ولقيتها بتنده عليا.. انت ياا اخ انت يا استاااذ.. وقفت وعملت فوقت كدا.. وقولتلها نعم ياااا.</p><p></p><p>قالتلي انا اسمي اسراء.. وعرفتها بيا.. وقالتلي هو في اي.. الواد دا عمل اي بظبط.. قولتلها لا مفيش كان سالف بس فلوس ومردهاش ف المعاد وجيت عشان اطالبه ملقتهوش.. قالتلي انا سمعت صوت رجلين طالعه السلم بسرعه جري ما ساعه ونص مثلا وبعدها لقيت بردو صوت رجلين نازله جري من ع سلم وخرجت اشوف مين لقيته بيجري وشايل شنطه كبيرة ع كتفه.. فهمت انه خلع خلاص.. قولتلها اااه هوا شكله هرب عشان ميدفعش اللي عليه.. ع العموم متشكر.. وياريت لو ظهر ترنيلي وانا هتصل.. وقولت اتمنظر بالموباسل الجديد وطلعته قدامها وهيا بصت وعنيها زغللت وحست انها قدام واحد غني وكتب رقمي ف ورقه وحطيتهالها ف ايديها ولقيتها اخدت الورقه وطبقتها وشدت رقبه حلابيتها وحطت الورقه ف بزازها وانا رفعت رقبتي شوية وبصيت ع بزازها ولقيتم كبار ومدورين وحاجه بلدي.. وهيا خدت بالها وراحت سايبة ايدها وضمت بزازها بايدها ع بعضهم وقالي اااي يا اخينا عينك راحت لغاية فيين.. قولتلهااا هااااه لا مفييش.. وسيبتها ومشيت.. ومش عارف اروح اقولهم اي واتصرف ازاي ولقيت رجلي بتمشيني ناحية بيت حنفي ومعرفش ليه وقبل ما ادخل شارعهم لمحت بعيني هند واقفة جنب عربيه ملاكي فخمه وبتكلم حد وانا مش شايف مين جوة.. قولت اقرب واشوف اي الدنيا.. وقربت وبصيت ع اللي جوة بيكلم هند.. والاقي اخر حاجة كنت اتوقعها وماكنتش ع بالي ولا عبالكم..</p><p></p><p>استنوني وهتعرفوا اي اللي حصل بعد كدا</p><p></p><p></p><p></p><p><strong>الجزء الثامن</strong></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>وطبعا وقفنا لغاية لما روحت ناحيه العربية وحبيت اقفش هند واشوفها بتكلم مين ف العربية ورايح ومفكرها اتعرفت ع حد وهياخدها ف العربية ينيكها وحبيت اقفشها ودخلت بصيت للي ف العربية وقولتلهم السلام عليكم.. وبصيت لهند وقولتلها ازيك ياهند.. ولقيت هند بثتلي اووي واتهضت مدا وقالتلي.. اهلااا اهلااا ازيك.. اي النورر دااا.. روحت قولتلها مالك ياهند مش ع بعضك ليه.. وبعدين هنقعد نتكلم وتسيبي ضيوفك ف العربية كدا.. وبصيت تاني ف العربية عشان اشوفهم كويس ولقيت شاب ابيضاني وشعره ناعم وتحسه بنوتي اووي وقاعده جنبه بنت فورتيكه وشعر كيرلي وفخاد وبزاز نااااار وقاعده مكان السواق واحده ست ف اواخر الاربعين بس مرا بطل اووي.. وعيني رايحه جاية عليهم ببصلهم اووي وهما بيبصولي اووي.. ولقيت الواد دا بيقولي.. اي دا مش معقووول… اننننت.. انت مش فاكرني… وفكرني بيه وبمامته واللي متابع القصه من اولها هيعرف مين دا.. ايوة هوا بظبط.. الواد اللي اتعرفت عليه هوا ومامته ونيكته ونيكت امه واخته ف الشاليه وخليت جارنا اللي كنت بنيك مراته ينيكه ومراته تقفشه.. واسمائهم</p><p></p><p>الواد: دودي</p><p></p><p>اخته: سوسو</p><p></p><p>امه: فوفو</p><p></p><p>قولتله انت دودي صح.. اللي كنا سوا ف المصيف.. وامه فوفو واخته سوسو افتكروني وواحشنا وركبت جنب دودي وسوسو وبقيت ف النص وبحضن وابوس فيهم واحضن وابوس ف فوفو.. اي الصدفه السعيده دي.. وكمان تعرف هند.. قولتلهم اعرفها اووي طبعا وببص لهند وبغمزلها.. وهند بصالنا ومش فاهمه اي حاجه.. قولتلها احنا معرفه قديمه ياهند.. هند ابتسمت وحسيتها اضايقت بس معرفش ليه وكملت كلام معاهم وقولتلهم خدوا رقم موبايلي وطلعت الموبايل اتمنظر بيه ولقيتهم كل واحد طلع موبايل هوا كمان واخدنا ارقام بعض وقولنا خلاص هنشوف بعض كتير.. بس صحيح انتوا اي اللي جابكوا هنا وعرفتوا هند ازاي.. لقيت هند بتبصلي وبصتلهم ولقيتها بتحاول تتكلم ومتبرجله.. اااصل.. ااا.. اااه صحبتتي بتشتغل عندهم وهما قصدوهاا ف خددممه وصحبتي دلتهم عليا وانا قولتت اساااعدهم وااقف معاااهم.. بصراحه الكلام مدخلش دماغي.. بقا هند الشرموطه اللي بتتناك قدام جوزها واخوها واهم حاجة عندها نفسها ومزاجها هتساعد ناس اغنيا كدا ببلاش.. وحسيت ان الخوار فيه مصلحه.. شغلت دماغي وقولت انط ف الموضوع يمكن اطلعلي بمصلحه.. قولتها وخدمه اي دي بقااا هند.. لقيت هند بتقولي معلش ياخويا دا سر بيني وبينهم وهما مامنني.. بصتلها اووي وقولتلها بقااا كدا.. ع العموم انا هعرف بردوو ومش منك.. لا منهم هما.. وبصيت لفوفو وقولتلها اي الموضوع يا قلبي وانا بحسس ع دراعتها وبزازها.. لقيت هند بتبصلنا اووي.. وفوفو قالت.. بص يا حبيبي انت مش غىيب عننا وعارف كل حاجة عني انا وولادي.. بصراحه بنتي ما صدقت اجوزها لواحد يلمها ما انت عارف البت من صغرها فايرة.. بصيت لسوسو اووي وغمزتلها وقولت لفوفو.. انتي هتقوليلي ع بنتك منا مجربها وعارف وضحكت ودودي اخوها ضحك.. وهند بصالنا ومش مصدقه اللي بتسمعه وفاتحه بوقها.. روحت باصص لهند وهيا فاتحه بوقها كدا وقولتلها اقفلي بوقك ياهند بدل محطلك زبي في وتمصيهولي وضحكت.. ولقيت فوفو وسوسو ودودي كلهم بصوا لبعض وبصوا لهند واتفتحوا ف الضحك.. وفوفو قالتلي شكلك انت وهند اصحاب اوووي.. قولتلها واكتر كمان وغمزت لهند.. وهند مبقتش عارفه ترد… روحت قولت لفوفو وهند بقااا جيبالك العريس ولا اي.. قالتلي لا بنتي اتحوزت ابن رجل اعمال كبير اووي ومستوي عالي اووي بس البت مش قادرة تعرف انها اتحوزت ومضياها سهر وخروج وبتنام مع شباب واخر وساخه واتخانقت هيا وجوزها واطلقت منه ٣ مرات والواد عاوزها وقولناله خلاص نجيب محلل ياخدله قرشين ويتجوزها يومين ويطلقها ونرجعهاله.. وهنا فهمت المصلحه فين.. روحت قولت لهند وانتي بقااا كنتي ناوية تجوزيها لمين وتديله قرشين.. لقيت هند بتبصلي اووي ولسه بتقول ححححسسسسن.. قومت ضحكت اووي وقولتلها حسن.. وياتري كنتي هتديله كام بقا. ومتكدبيش انا هعرف كل حاجة من حسن.. صاخبي ومش هيبيعني عشان وانتي شوفتي بنفسك وغمزتلها.. لقيت هند بتقولي كنت هديلة ١٠٠ جنيه.. بصيتلها وقولتلها هيا فوفو اتفقت معاكي ع كام.. حسيتها اتبخت اكتر ومش هتعرف تكدب وهيا قدام فوفو.. قالتلي اتفقت ع ٢٠٠٠ للعريس وانا عمولتي ١٠٠٠.. روحت شاخرلها وقولتلها يابت الوسخه.. عايزة تلهفي المصلحه لوحدك.. وبيني وبين نفسي الفلوس سيرتها زغللتني وحبيت ادي هند علي قفاها وكمان اعرفها اني خلاص هبقي مسئول عن اي مصالح جاية وكمان تبقي تحت طوعي.. روحت قولت لفوفو لااا العريس دا مينفعش انا عندي عريسسس احسن بكتيرررر وروحت قايل لفوفو ف ودنها.. انا اللي هتجوز بنتك وابقي المحلل بتاعها وبتاعك كمان وضحكت ولقيت فوفو ضحكت اوووي وقالتلي ايوة كدا خلينا نرجع يوم من بتاع زماااان.. وبصت فوفو لهند وقالتلها خلاص ياهند شكرا ولو احتاجنا حاجة هنبقي نقولك.. وحسيت هند انصدمت ان المصلحه طارت وبصالي اووي وبتبص لفوفو. وحست انها خدت علي قفاها… روحت باصصلها اووي من فوق لتحت وقايلها بكل غرور.. اي ياهند مستنيه حاجة تاني.. ما خلاص قالتلك شكرا.. لقيت هند اتكسفت اوووي.. وقالت لاااا اببدااا ماااشي.. وهيا ماشية روحت ناده عليها وقولتلها لحظه ياهند.. وجات ووقفت جنب الشباك وانا قاعد قدام جنب فوفو قدام.. روحت قولتلها وطي ووطت وقربت من ودنها وقولتلها اي ياهند انتي لسه متعرفينيش ع فكرا واي مصلحه بعد كدا تلاغيني فيها وانا تقولك تعملي اي وتطلبي كام.. فاهمه.. يا اما مش هتعرفي تشتغلي بعد كدا.. واديكي شوفتي انا ممكن اعمل اي واكل اي مصلحه لوحدي واسيبك كدا.. وهند بصالي ومش مصدقه.. روحت مادد ايدي لبزها وقارصها ف حلمه بزها من فوق العباية السمرا اللي لابساها وعيني ف عينها وبقولها فاهمه.. لقيتها اتنفضت ورجعت لورا وحطت ايديها ع بزها وقالت. ااااه اااي.. فاهمه فاهمه حاضر مش هكررها تاني.. بصيتلها وقولتلها تعجبيني.. استني.. ولفيت راسي لفوفو وقولتلها… شنطتك فين يا حبيبتي.. قالتلي اهيه يا روحي وادتني شنطها.. قومت فاتح شنطتها قدام هند واعمدت اعمل كدا عشان هند تعرف انا اي كويس اووي ومحدش يقدر يقولي لا.. وفتحت شنطه فوفو وطلعت رزمه فلوس وهند شافت رزمه الفلوس عنيها زغللت.. وقولت لهند لو كنتي جيتي معايا عدل كان زمانك متروق عليكي انما خساره فيكي ورميت رزمه الفلوس تاني ف شنطه فوفو ولقيت هند وشها كشر.. روحت ساحب ورقه ب١٠٠ جنيه م الفلوس ومسكتها بطرف صوابعي ومديت ايدي بكل تناكه لهند وقولتلها خدي دي مني.. انا بس عشان جدع واللي بينا اكبر م الفلوس فا قولت احليلك بوقك.. وهند مقدرتش متاخدش الفلوس من ايدي وتحطها ف صدرها ووطت راسها وقالتلي متشكره.. قولتلها يالا اطلعي بقااا فوق ومستني منك تكلميني لو في مصلحه وغمزتلها.. ومشيت هند وفوفو طلعت بالعربية.. ولقيت فوفو بتقولي اي حكايتك انت وهند.. قولتلها زي حكايتي معاكي انتي وولادك وضحكت.. قابتلي يخربيتك انت لسه شقي.. قولتلها وحياتك انتي انا بقيت افجر م الاول.. قالتلي وانا وحشني اني افجر معاك.. قولتلها وحياتك انتي لهنيكك انتي وولادك سوا.. ولقيتهم بيضحكوا وهيا بتضحك.. وقالتلي انت ساكن فين قولتلها انا هنا الشارع الجاي دا.. وانتوا.. قالولي احنا عندنا فيلا ف اكتوبر.. قولتلهم خلاص نتقابل بكرا من بدري.. حد منكو يجي ياخدني بالعربية ونتقضي اليوم وتروحوني بالليل.. وقالولي خلاص واتفقنا.. ونزلت ع اول شارعنا وداخل مش عارف اقووول اي لابو مي ولا لابويا ولا لامي ولا لمي ولا لاختي هبه.. ما الواد اختفي.. وروحت ودخلت لقيت ابويا وامي دخلوا اوضتهم يناموا م السفر وابو مي ف شقته ومي مع اختي ف اوضتها… ودخلت ولقيت مي نايمه وكاشه ف نفسها زي البيبي واختي قاعده جنبها واول لما دخلت الاوضه لقيت اختي بصتلي وقالتلي</p><p></p><p>هبه: هااااه طمني عملت اي واتصرفت ازاي.. لقيت الواد.. هاااه خلاص هيكتب عليها..</p><p></p><p>وكانت مي سمعت اختي وهيا بتكلمني وفاقت وقعدت زهيا كاشه ف نفسها ودموعها ع خدها وشكلها صعب عليا اووي اووي</p><p></p><p>بصيت لاختي وبصيت لمي وروحت باصص ف الأرض وقولتلهم الواد مش من هنا دا عايش ف شقه هوا وشاب تاني بالايجار وروحتله لقيته خد هدومه واختفي</p><p></p><p>لقيت مي اتفتحت ف العياط وبقت بتلطم ع وشها وانهارت واختي حاولت تهديها واخدتها ف حضنها وحسيت بذنب كبير وحسيت اني السبب ف دا كله.. روحت قاعد جنب مي م الناخيه التانية وشاددها من حضن اختي لحضني وقولتلها اهدي يا مي.. قوليلي بس الاول.. الواد فتحت ولا لا.. لقيت هند بصتلي وعنيها كبها دموع وبتقولي ونعمه انا لسه بنت بنتوت.. هوا عملي من ورا بس.. انما لسه بنت بشرفي.. قولتلها خلاص انا هجوزك جوازه يا مي احسن م الواد دا وهحلهالك.. لقيت مي بصتلي اووي وعنيها دموع ووشها وخدوها حمر جدا من كتر اللطم ع وشها وزي اللي بيغرق واتعلق بقشاية.. ومسكت ف درعاتي اووي وقالتلي</p><p></p><p>مي: ونبي.. هتساعدني.. هتحليهالي ازاي قولي.. ياسيدي انا مش عايزة احلي منه ولا اوحش منه.. انا عايزة اي واحد يسترني والسلام وابقي جارية ليه</p><p></p><p>انا: مسكتها من ايديها اووي وبصيت ف عنيها اووي ومديت ايدي بمسح دموعها وبحسس ع خدودها وبقولها وغلاوتك يا مي لجوزك جوازه تتباعي بيها وحضنتها وهيا حضنتني اووي لغاي لما هديت.. وقلتلها نامي وبكرا يحلها الف حلال.. وانا ف دماغي مش عارف هعمل اي وهتصرف ازاي وخرجت وسيبتها هيا واختي نايمين وخرجت قعدت ف الصاله وعيني راحت ف النوم ع كنبه الانترية والمشكلة ف مفعول الحبوب والدهان لسه شغال ونايم رايح ف النوم وزبي شادد ومنغوخ اوووي ومش حاسس باي حاجة وف اللحظه دي كنت حاسس بايد بتحسس ع زبي اووي وتمسك فيه جامد وقفش ف راس زبي وكل دا من فوق الهدوم وبفتح عيني بالعافيه وشايف طشاش ولمحت حد بيتحرك بس مقدردتش احدد مين من كتر منا رايح ف النوم.. وغمضت عيني تااني ونمت وحلمت حليم غريب اوووي.. ف الاول حسيت صوت ف ودني بيقولي اختك اختك.. متنساش العهد.. اوعي تنسي العهد…وبعد كدا لقيت نفسي لابس لبس ملك فرعوني واختي لابسه لبس ملكه فرعونية وكاننا ف العصر الفرعوني… ولقيت طوول بعرض كدا شكله غريب ولابس زي لبس كاهن اوحاجة كدا.. ولقيته بيقولي اوعي تنسي العهد ولقيته نفس الصوت ومسك ايدي وشكها ونزل نقطه ددمم علي ورقه بردي مكتوب عليها بالهيروغليفي.. وخد ايد اختي وعمل نفس الكلام وحط نقطه دمها علي نقطه دمي وداس عليهم بختم كدا والدم رسم شكل ومجمعتش اي الشكل دا وسابني وخرج ولقيتني انا واختي بنحضن بعض وبنقلع هدومنا وبنام مع اختي وبفتحها بزبي وبنيكها وهيا مسلمالي خابص لغاية لما نزلت لبني ف كسها ومليتها ولقيت الشخص دا دخل تاني وخد بايدة شوية لبني غرقانين ف ددمم شرف اختي وميه شهوتها وحطهم ع نفس ورقه البردي وداس عليهم بختم تاني.. وبصلنا وبص لاختي وقاال اووعواا تنسوااا العهد.. وبدء الحلم يختفي وروحت ف نوووم عميق ومحستش غير بامي بتصحيني المغرب وتقولي قوم بقاا انت نايم بقالك كتير وبفتح عيني وجه ف بالي اللي حصل بس مكنتش عارف هوا حد حسس ع زبي ف الحقيقه ولا كان حلم.. والحلم الغريب اللي حلمته دا بتاعي انا واختي… وحطتش ف دماغي وقولت اهوو حلم… وطبعا صاحي زبي شادد حيله اووي.. ولمحت كدا امي بتبص لزبي بطرف عنيها وهيا ماشية وانا مش عارف هيا فعلا كانت بتبص ولا كان بيتهيالي.. وقومت دخلت الحمام اخدت شاور جامد وظبطت نفسي وخرجت لقيت امي وابويا واختي ومي قاعدين ومجهزين الاكل.. وقعدت اكل ومش باصصلهم وكلت وخلصت ولاحظت ان مي قاعده مبتاكش ومهمومه وامي تبصلها واختي وابويا وصعبانه عليهم.. بصيت لمي وقولتلها كلي يا مي وكل حاجة هتتحل متخافيش.. وحسيتها ارتاحت لكلمتي وبدئت تاكل ع خفيف.. وخلصت وابويا قعد جنبي وقالي</p><p></p><p>ابويا: قولي بقااا.. انت بتتكلم جد.. هتساعد البت مي ازاي</p><p></p><p>انا: مش عارف يابويا.. انا روحت للواد وطلع مش من هنا وخد هدومه وهرب</p><p></p><p>ابويا: طيب وناوي ع اي.. لو سيبنا البت ابوها هيموتها</p><p></p><p>انا: متقلقش انا هحاول اتصرف</p><p></p><p>ابويا: واي ياعم المويايل الجديد دا.. مبروووك جبته منين</p><p></p><p>انا: ياعم ما انت متعرفش ان عيد ميلادي جه واصحابي عملولي عيد ميلاد ودا هديتي</p><p></p><p>ابويا: معلش بقااا ما انت عارف الظروف وجدك اتوفي ومكانش ينفع نعمل اي حاجة.. ومبروك عليك الموبايل</p><p></p><p>وحسيت ابويا بيبص بطرف عينه لزبي وشايف زبي بقااا واضح وحجمه كبيرر.. وقالي.. بقولك اي.. قولتله قوول</p><p></p><p>ابويا: بص انت كبرت خلاص وبيبص لزبي.. وانا بصيتله وبصيت لزبي.. وقولتله منا عارف ياحاج.. ابنك راجل اووي.. قالي يابني انا خايف عليك وعايز اكلمك ف حاجة كدا.. قولتله قووول.. قااالي.. اااصل.. ااااه. بصصص. هوااا.. قولتله متقول ع طول في اي.. حسيته غير الموضع وقالي ابدا ابدا انا بس خايف عليك ومش عايز يحصل مشكلة زي بتاعه مي.. خلي بالك اوعي بنت توقعك ويحصل مشكله</p><p></p><p>انا: حسيت بكلامه انه غير الموضوع بس قولت يمكن احساسي غلط.. وقلتله متخافش ابنك راجل وعمره ما يعمل كدا.. قالي تمام</p><p></p><p>وسيبتهم ونزلت وقولت اروح لبيدو وامه اسهر معاهم شوية.. وانا رايح لمحت الدكتوره مارينا ف الصيدليه وواقف معاها بيدو.. دخلت والدكتور شافتني ابتسمت وبيدو بص لقاني قاام **** عليا وسلمت عليه وقولتله مامتك عامله اي وجدتك.. والدكتوره بصت لتاني مرة لقتني عارف اللي واقف معاها قامت بصتلي وهيا مبتسمه ومربعه ايديها الاتنين كدا.. روحت بصتلها وقولتلها اصل حبايبي هنا كتير.. وقربت منها وقولتلها عقبال لما يزيدو واحد وغمزتلها لقيتها اتحرجت ووشها بقا احمر وهيا بيضا قشطه.. وقتلتله اي يابيدو بتجيب اي.. قالي الدوا لتيته اصلها تعبانه شوية.. قولتله ليه مالها سلامتها.. قالي مفيش اصلها زعلت هيا ومامي شوية وشدو مع بعض ف الكلام وتيته تعبت وجبنالها الدكتور وكتبلنا الدوا دا.. قولتله طيب تعالي نطلع يالا.. واخدت بيدوو وطلعنا ودخلت لقيت ام بيدو اول لما شافتني ابتسمت ووشها فرح ورجعت بصت ف الارض تاني.. وجدته بصتلي وبصت لبنتها وعنيها دمعت وهتعيط.. روحت قولتلهم في اي</p><p></p><p>لقيت ام بيدو بتقولي هاااه لااا ابدااا ابداااا مفييسشش.. ماما تعببت بببس شوويه.. هياا كويسسه خلاااص.. وبصيت لجدته لقيتها بتبصلي وعنيها فيها دموع وبتعيط وبتغمض عنيها وتودي وشها الناحيه التانية.. بصيت لبيدو وشخطت فيه اووي لدرجه انه اتخض وامه اتخضت وروحت ماسك دراعه ولاويه اووي ورا ظهره.. وقولتله انطق في اي</p><p></p><p>بيدو:: ااااه اااي ايدي هتتكسر ف ايدي اااه براااحه بقاااا.. سيب ايدي هقولك ع كل حاجة.. وسيبت ايده وايده بيضا وبقت حمرا وصوابعي معلمه ف دراعه.. وقااالي اصل ماما وتيته اتخانقوا سوا.. بصيت لامه ولجدته وقولتله حصل اي</p><p></p><p>قالي ماما زعقت لتيته اووي وتيته تعبت واغم عليها وجبنالها الدكتور</p><p></p><p>بصيت لام بيدو وعنيا بتطق شرار وبقولها بتزعقي لامك ليه انطقي وشخطت فيها.. لقيت ام بيدو قامت حطت ايديها ع وشها واتفتحت ف العياط.. وانا واقف قدامها بكل جبروت وسايبها تعيط وقولتلها انطقي زعقتي لامك ليه</p><p></p><p>لقيت بيدو بيقولي انا حكيلك.. قولتله انت تخرس خالص وزقيته وقعته ع الكرسي.. وقولت لامه انطقي في اي بشخط.. لقيتها شالت ايديها من ع وشها ووقفت ف وشي وقالت بزعيق انت السبب.. انت السبب.. سيبنا ف حالنا بقالنا.. مش هستني تبوظ حياتي تاني.. حراام عليكوو سيبوني.. عايزين مني ايييييييي وبتصرخ ف وشي.. ومحستش غير بايدي نازله ع وشها بالقلم لدرجه انها خدت القلم ع وشها ووقعت ع الكرسي.. ومن صدمتها ووجعة القلم اللي نزل ع وشها وودنها.. وبتقف لقيتني بديها ع وشها بالقلم ع الخد التاني.. وبتقوم تاني اديتها تاني.. خدت ع وشها ٤ اقلام ع كل جنب قلمين محملين بترزيع.. لقيتها اترمت ف الارض تحت رجلي وايدسها ع خدودها م الضرب وبتعيط بشحتفه وقامت شالت ايديها من ع وشها ومسكت ف رجليا ورفعت وشها وبتبصلي وعنيها حنفيه دموع مبتتقفلش ووشها احمر وصوابعي معلمين ع وشها وخدودها ورمت م الضرب ولقيتها بتقولي وهيا بتتشحتف</p><p></p><p>ام بيدو: انت ظهرت ف حياتي فجأه وغيرتها وعودتني عليك وخوفت افوق م الحلم الجميل دا ع بعادك عني.. مهو اكيد هيجي عليك يوم وتحب بنت ف سنك وتتجوزها وتسيبني تاني.. ولقيتها بتوطي ع رجلي وتحط خدها ع وش رجلي وتقولي متسيبنيش.. اوعدني متسيبنيش خالص.. وانا هقضي باقي عمري تحت رجلك.. انت متعرفش انا بقيت عامله ازاي معاك ومش هقدر ارجع تاني لوحدتي.. ووشها ع رجلي.. قومت ماسكها من شعرها اوووي وشاددها مقومها وهيا بتصوت من وجع شعرها.. وشديت شعرها اووي ف ايدي وهيا بتصوت وروحت مقرب وشي من وشها.. وقولتلها لو سمعت تاتي انك زعلتي امك او بصتيلها بصه مش عجباها بس انا هكسر عضمك.. وروحت شاط بصوت جامد جنب ودنها.. لقيتها صرخت من صوتي اللي خرم ودنها.. وحطت ايديها ع خدودها م وجع الضرب وهيا بتقول حاضر فاهمه فاهمه.. خلاص مش هتتكرر تاني.. سيب شعري.. اهه شعري اتقطع ف ايدي.. اااي… روحت راميها من دماغها ع رجلين امها.. وقولتلها بوسي رجلين امك واستسمحيها.. ولقيت ام بيدو بتبوس رجل امها وتقولها حقك عليا سامحيني وبتبص لامها ووشها وعنيها غرقانين دموع وخدودها حمرا وصوابعي معلمه فيهم ووشها مورم م الضرب.. وبتحط ايديها ع خدودها م الوجع.. روحت بصيت لجدته.. وقولتلها اي ياست الحبايب.. هااا مسمحاها ولا اكمل ضرب.. وروحت ضارب ام بيدوو قلم جامد عمل صووت بس المرة دي مش ع وشها ضربتها ع طيزها.. لقيت ام بيدوو..صرخت. ااااه ايدك تقيلة اوووف لسوعتني.. وجدته بيدو بصتلي بصه افتخار وجدعنه وحسيتها مسترجلاني اووي وقالتلي</p><p></p><p>جدته: شوفتي بقاااا انه طلع راجل زي ماقولتلك ومش عيل.. يابت انا ست كبيرة والزمن فهمني وخلاني اقدر افرق بين الراجل اللي بيقدر الست بجد واللي بياخد الست لشهوته بس.. والواد دا انا شايفاه راجل وينفعك.. اومال انتي فكراني عارفه علاقتك بيه من بدري وساكته ليه.. عشان شيفاه راجل بجد مش عيل</p><p></p><p>ام بيدو: بصت لامها ورجعت بصتلي تاني وقالتلي.. انا اسفه حقك عليا مش هتتكرر تاني</p><p></p><p>انا: انتي حره بقاا اديكي عرفتي وجربتي ضربي.. لو عاوزة تضربي تاني زعليها.. وبصت لامها وقولتلها طول منا عايش ياست الحبايب ولا اي حد يقدر يبصلك بطرف عنيه وروحت بايس ايديها.. وقعدت تدعيلي كتيرر وانا حسيت اني راجلهم وهما بقول مسئولين مني</p><p></p><p>روحت واقف وشادد ام بيدو قدام امها وابنها وواخدها ف حضني اووي وباصص ف عنيها وماسح دموعها بايدي وببص لخدودها اللي ورمو وصوابعي علموا فيهم وقولتلها تصدقي شكلك وانتي مضروبه ومعيطه كدا حلو اووي وضحكت.. وامها ضحكت وبيدو ابنها ضحك وهيا بقت بتضحك وتتحتف وتقولي</p><p></p><p>ام بيدو: اخص عليك كدا تضربني وتبوظلي وشي وبتحط ايديها ع وشها</p><p></p><p>قولتلها خلاص هصالحك قدام امك وابنك عشان يشهدوا ع الصلح وضحكت وهيا اتكسفت وحطت وشها ف صدري م الكسوف.. وامها بصتلها وقالتلها.. شوف البت اترمت ف حضنه ازي.. ومش شوية كانت عامله فيها سبع</p><p></p><p>انا: هو انا حد ولا اي ياحاجة</p><p></p><p>جدته: لا طبعا انت ابني وجوز بنتي اللي شاكمها صح وضحكت</p><p></p><p>ام بيدو: بس بقا ياماما اللله واتكسفت وحطت وشها تاني ف حضني ولفت ايديها حوالين رقبتي</p><p></p><p>روحت رافع وشها ليا وخدت شفايفي ف شفايفها وبقيت باكلها وهيا سيبالي نفسها وبتتنهد وبقت بتفرك وراكها ف بعض وسايحه خالص</p><p></p><p>امها خدت بالها منها.. وقالتلها طيب خدي جوزك وادخلو الاوضه التانية خليه يبسطك</p><p></p><p>ام بيدو رفعت عنيها وبصتلي ومستعده.. روحت انا باصص لام بيدو ولجدته وقولتلهم لا انا هسيبها كدا بقااا.. لقيت ام بيدوو مسكت فيا اووي وممحونه وبتقولي يالا عشان خاطري نا عوزاك اووي.. قولتلها طيب استاذني منك امك الاول.. لقيتها بصتلي وبصت لامها واتكسفت وسكتت.. روحت باصص لجدته بيدو و قولتلها خلاص لما تبقي تقولك ابقي اتصلي بيا.. لقيت ام بيدو بصت لامها وقالتلها ممكن ياماما ادخل جوة انا وهوا.. امها قالتلها روحي يابني انا مش عاوزة غير سعادتك وسعادتك معاه.. حافظي عليه وحطيه ف عنيكي.. وام بيدو بصتلي اووي بعد كلمتين امها وحضنتني اووي قدام امها وابنها وقالتلي انا بحبك اووي اووي وعمري ما هزعلك بس متبعدتش عني.. انت بقيت كل حياتي</p><p></p><p>حضنتها اووي وقولتلها وانتي مراتي وحبيبتي.. ومسكنا ايد بعض وعنينا بتبص لبعض وخارجين م الاوضه وطلعنا الصاله ومستنتش ندخل الاوضه التانية وروحت موقف ام بيدو ف الصاله قدام اوضه امها وبقيت باكل شفايفها وافعض ف بزازها وهيا اااه ااااام اااه اوووي ااااه اقفش بزازي اووي اااه اعصر اووي.. ولقيتها نزلت ع الارض قدام زبي وقلعتني البنطلون وطبعا زبي واقف ع الاخر من تاثير الحبوب والدهان وهيا طلعته ولقته واقف زي السيف ف وشها لقيتها بصتلي اووي وبصت لزبي وقالتلي يالهووي اااي دااا.. ماله كبير وتخن اووي ليه كدا.. روحت حاطط زبي ف بوقها وبقيت بفشخ بوقها نيك واحشر زبي اووي ف زورها وهيا تتخنق واطبع زبي وهيا تكح وفضلت اعمل كدا ولقيتها بتحاول تبعد وشها وتطلع زبي من بوقها.. روحت ماسكها اووي من شعرها وشاددها لزبي وبقيت بخنقها بزبي وهيا وشها يحمر وعنيها تبرق واطلع زبي وفضلت ع كدا لغاية لما حسيت اني هنطرهم.. روحت شادد زبي لبرة وسايبها تاخد نفس وروحت كابس زبي وراس زبي بقت ف زوها وبقيت بنزل لبني ف زوها وهيا بتبلعه غصب عنها لغاية لما صفيت زبي وبطلعه وبقها مليان لبن وبقت بتمص وتبلع زي المجنونه وتقولي لبنك حلوو اووي.. ااااه بيرويني… روحت شاددها من شعرها مقومها ومخليها توطي وبقا وشها لباب الاوضه ووشها ف وش امها وابنها وحطيت زبي ع كسها وبدخله وزبي بقا اتخن من كسها وبقيت بدخل وهيااا اااااه براااحه اووووف تخيييين اووووي ااااااه اممم اوووف بيفشخني مش قادرة.. وبتطلع بجسمها لقدام.. روحت ماسك شعرها بايدي عشان متبعدش وروحت حاطط زبي مرة واحده ف كسها لقيتها صرخت.. ااااااه براااااحه.. اووووف كبيررررر اااااه لاااا تخييييين.. ااااه بيموتني.. وانا نازل ترزيع فيها وصزت لحمها بيطرقع وطيازها بتترجع قدامي وهيا ساااحت وبقت بتعض ع شفتيفها وهيا بتزوووم وببص لقيت بيدو وجدته متنحين وهما شايفينها كدا ولبني مغرق بوقها وشفايفها وهيااا بقت بتقفش لنفسها وهاريه بزازها تقفيش وزبي نازل فشخ ف كسها وسيبت شعرها وبقيت بنيك وطلعت زبي من كسها لقيتها بتشهق روحت حاطط زبي ع فتحه طيزها وبدخل وخرم طيزها صغير ولقيتها بتقوول.. اااااه لااا لاااا بلاااش هنا بلااااش مش هتستحمله وقامت جريت ودخلت اوضه امها وانا بجري وراها وزبي واقف قدامي مترين.. وامها بتضحك وابنها بيضحك وامها بتقولها.. ما انتي اللي عاوزة يابت.. استمتعي يابت وسيبيه يريحك..</p><p></p><p>امبيدو: لا ياماما مش هقدر بتاعه شايفه قد اي.. مش هقدر استحمله فيا من ورا</p><p></p><p>روحت داخل وراميها ع وشها ع سرير امها وبقا جسمها مرمي ع السرير ورجلها ع الارض.. روحت دايس ع ظهرها بايدي وقايل لامها.. دوسي ع ظهر الشرموطه دي خليني اعرف اربيها كويس.. ولقيت امها داست علي ظهر بنتها بايدها ومثبته جسمها ف السرير.</p><p></p><p>ام بيدوو: اااه لااااا ياماما سيبيني اااه كلكوا عليا يعني.. روحت بصيت لبيدو وقولتله انزل افشخ رجلين امك.. ولو فلتت منك وضمت رجليها هنيكك بدلها وضحكت وجدته ضحكت وام بيدو قالت لابنها.. لا اوعي يابيدو.. متمسكش مامتك.. اوعوا سيبوني مش هقدر.. ولقيت امها مرة واحده راحت لاسعاها ضرب ع طيزها وراحت فشخت طيز بنتها بايديها الاتنين ومدخله صوباعين ف طيز بنتها وقالت لبنتها.. متسكتي يالبوة بقاا الراجل الحق عليه انه عاوز يبسطك من كل حته ف جسمك</p><p></p><p>وام بيدو: ااااه اااي طلعي صوابعك يا ماما ااااه خرمي وجعني اوووي.. وراحت ام بيدو مطلعه صوابعها من طيز بنتها ودبتها ف كس بنتها وبنتها.. ااااه بتعملي اي ياماما اااه سيبوني اااي.. وراحت مطلعه ايديها من كس بنتها وخدت مية شهوتها وحطته ع خرم طيز بنتها ودهنته وبصتلي وقالتلي يالا.. وروحت حاطط زبي ع خرم طيزها وبذوء وطيزها بتتقطع من تخن زبي وهيا تصوت وابنها مكتف رجلها وامها دايسه عليها وهيا ملقتش حل غير انها تصوت وتصرخ وسايبه جسمها وبقيت بنيك ف طيزها وامها فشخالي طيازها وبيدو ابنها قاعد تحت مني وشايف زبي داخب طالع ف طيز امه وبنيك بقوه وهيا بقت اااه اوووي اااه اديني اوووي اااه ارزع اااااااااااااه وراحت اتنفضت ونطرت ميتها ونزلت ع وش ابنها وغرقته وروحت مدخل زبي تاني وفضلت انيك وهيا اااه خلاااص هاتهم هموووت هموت وراحت نطرت تاني ع ابنها وانا لقيت نفسي زي المكنه وبرزع ف طيز ام بيدو اووي وروحت حاشر زبي اووي كله ف طيزها لقيتها رفعت وشها وهيا باصه لامها ومبرقه وبقيت بنطر لبني ف خرم طيزها وهيا بتعض ع شفايفها اووي وتوحوح.. اااح بيحرق بيحرق ااااوف بيلسعني اووي ااااه بطني اتلمت.. روحت مطلع زبي من طيزها ودافسها ف كسها مرة واحده قامت صرخت.. ااااه اووووف يخربيت بتاعك ناشف اووي بيوجعني.. ااااه الحقييني ياماما مش قادرة ااااه اااي ااااي… وانا نازل فشخ ف كسها وهيا تجيب وبيدو تحتها بقت مستحمي من شهوة امه اللي غرقته.. ولاحظت انه بقا بيفتح بوقه عشان شهوته امه تنزل ف بوقه ويبلعها.. وبقيت بفشخ اووي وام بيدو خلاص بقت جثه هامده وسايبه نفسها ومش دريانه لغاية لما حشرت زبي للاخر ونطرت لبني وعبيت كسها لبن وطلعت زبي من كسها ونمت عليها بجسمي وبقولها ف ودنها وامها جنبنا وسامعه.. اانا: اي ياحبيبتي.. اتبسطتي.. لقيتها بتاخد ايدي وتحضنها وتحطها ع وشها وتقولي انا مكنتش عايشة قبل كدا.. وقعدت تبوس ف ايدي قدام امها وامها حطت ايديها ع راس بنتها وقالتلها اللي يشوفك دلوقتي ميشوفكيش من شوية وضحكت.. راحت ام بيدو واخده ايد امها وحطها ع خدها التاني وبفت ايدي ع خد وايد امها ع الخد التاني.. وقالت لامها وهيا بتبوس ايديها.. حقك عليا متزعليش مني.. راحت امها قالتلها انا مش عايز غير راحتك واشوفك سعيده بس وبتحسس بايدها ع وش بنتها.. وراحت بصت اووي ع خد بنتها وهيا بتحسس عليه وقالتلها يالووي دا صوابعه معلمه ع وشك صباع صباع ومزرقه وخدك وارم.. راحت ام بيدو حطت تيديها ع خدها وبتحسس عليه وبتبصلي بكل محن ومنيكه وبتقولي.. اخس عليك كدا تضربني و تورملي وشي.. قولتلها انتي اللي عليتي صوتك عليا واضطرتيني امد ايدي عليكي.. واديكي شوفتي.. ياريت بقااا تعرفي اللي بيزعلني.. ومتعمليهوش تاني عشان متخلينيش امد ايدي عليكي تاني… لقيتها بتمسك ايدي وبتبوس فيها وتقولي حقك عليا انت راجلي وجزمتك علي راسي… بصيت لامها وانا بقول لام بيدو.. يعني خلاص هديتي… لقيت ام بيدو بترد عليا بمحن وبتقولي.. امممممم… ولقيت امها بتضحك وبتقول لام بيدو يعني هديتي بعد لما صفاكي خالص.. قالت لامها يالهوي ياماما انا مش قادرة اقف.. دا بهدلني.. وانا نايم ع جسم ام بيدو وزبي خرج من كسها وبيدو تحتنا ع الارض وحسيت ببيدو بيمص زبي اووي ويبلع باقي اللبن ويبلع اللبن اللي بينقط من كسمه وسيبته شوية لغاية لما اتكلمت مع ام بيدو ولقيته خلص مص وبيقوم وانا قوم من فوق امه.. وجدته بصتله اووي وضحكت وقالت لبنتها يخربيت هيجانك كدا غرقتي الواد.. وام بيدو رفعت وشها بالعافيه وشاورت لبيدو وخدته ف حضنها وبقت تبوس وشه وتلحس شهوتها من وشه.. وقولتلهم طيب اسيبكو انا بقاا وامشي ولو حد بصلك ياست الحبايب قوليلي واديكي شوفتي انا بعمل اي.. وبصيت ع منظر ام بيدو وضحكت.. لقيت امها بتقولي ياخويا الواحده مننا بتبقي محتاجه كدا اومال انت فاكر اي.. وضحكت.. وجيت ماشي لقيت جدة بيدو بتقولي تعالي قرب.. قربت منها لقيتها بتحطلي فلوس ف ايدي وبتقولي امسك دول.. بصيتلهم لقيتهم ١٠٠٠ جنية.. قولتلها اي الفلوس دي.. قالتلي دي من ارباح الارض بتاعتنا اللي ف البلد وانت دلوقتي راجلنا ومش خسارة فيك.. خدت الفلوس ف جيبي وقولتلها تسلم ايدك.. وسيبتهم ونزلت وماشي لقيتني داخل الصيدليه ولقيت الكتورة لوحدها.. سلمت عليها.. ولقيتها بتبصلي اووي وبتقولي مالك كدا.. باين عليك كنت بتعمل مجهود جامد.. قولتلها هو مجهود بعقل.. والبركة ف الحبوب والدهان بتوعك مش مخلييني ع بعضي.. قالتلي انت ٤ يام كدا وعدي منهم يومين وفاضلك يومين.. قولتلها دا نص المنطقه بقوا حوامل خلاص وضحكت وهيا ضحكت ع كلمتي.. وبصيتلها اووي وقولتلها انتي ضحكتك حلوة اووي وكل حاجة فيكي قمر.. بجد بحسد جوزك عليكي.. لقيتها ضحكت كدا وحطت ايديها ع بقها وقالتلي ميرسي انت ذوق اووي.. قولتلها انتي اللي زي القمر.. انا بقيت بحب اجي هنا عشان ابصلك بس.. لقيتها اتكسفت وقالتلي ياسلام.. قولتلها وحيات عنيكي الحلوين دوول ومسكت ايديها وبوستها من بطن ايدها بحنية لقيتها اتنهدت كدا وفاقت وسحبت ايديها مني وقالتلي.. طططط ططبب ااي خددممه تااني.. بصتلها اووي وقولتلها ميرسي ليكي يا ملاك انك بس بتخليني اشبع عيني منك.. انا مش عاوز اكتر منك كدا وسيبتها ومشيت وهيا زي المسحورة بصالي وساكته وانا خرجت م الصيدليه ومشيت وروحت البيت ودخلت ملقتش حد ف الصاله.. وابويا وامي ف اوضتهم واختي ومي ف اوضه مي وانا اترميت ع الكنبه ف الصاله وحسمي مهدوم وسمعت صوت ابويا وامي بيتكلموو وامي بتقول لابويا</p><p></p><p>امي: بقولك اي انت لازم تكلم الواد وتقوله بس واحده واحده كدا لغاية لما نفهمه.. اااه ياخويا الموضوع اصله مش سهل خالص</p><p></p><p>ابويا: طيب اعمل اي انا كنت بكلمه انهارده وكل لما احاول افتح معاه سكه للموضوع الاقي نفسي مش قادر انطق ولساني متلجم</p><p></p><p>امي: لاااا انا مش هستناك لما تلاقي طريقه تقوله بيها.. انا مش هستني ابني يضيع مني.. هو بعد المده دي كلها وسيبنا كل حاجة وقولنا نبعد يقوم الموضوع يجد تاااني.. لااا كفايانا بقااا</p><p></p><p>ابويا: هو زارك امبارح.. اصله زارني وفكرني بالعهد</p><p></p><p>امي: يالهووي ياخوياااا يالهوووي.. جالي برددوو وقالي نفس الكلمتين وقمت م النوم مفزوعه وخرجت اشرب لقيت الواد نايم بره ف الصاله ع الكنبه وقربت منه وشوفت بتاعه واتخضيت من شكله.. يالهووي ياخويااا.. انا خايفه علي ابني.. تعالي ياهويا نلم الواد ونجوزه.. انا عايزة افرح بابني زي كل الناس واشوف عياله حواليا</p><p></p><p>ابويا: اتاثر بكلام امي وقالها وانا كمان نفسي اووي.. بس انتي ناسية العهد اللي ابويا وابوكي دخلوا فيه واتطلب منهم اي.. انتي ناسية انا وانتي نبقي مين.. انتي ناسية هما يبقوا مين… والعيال التانيين يبقوا ميين… شكل المقدر والمكتوب مكتوب… بس مش عارف اجيبهالهم ازاي وابويا وامي حضنوا بعض وبيعيطوا وسكتوا وناموا وانا الكلام كله بيرن ف ودني وعندي حاله ذهووول تاااام ومش فاهم اي حاجة بس حاسس ان الحوار دا وراه حكاية وحكاية كبيرة كمان والحكاية دي هتبقي ف قصه تانية لوحدها وهسميها بداية العهد… المهم دماغي فضلت تودي وتجيب وحسيت اني بدوغ والدنيا بتلف بيا ورميت دماغي ع الكنبه ومحستش باي حاجة والصوت بيرن ف ودني وبيقولي اوعي تنسي العهد.. اوعي تنسي العهد.. وحلمت بنفس حلم انا واختي والراجل وجو الفراعنه وحسيت بنفس احساس الايد اللي بتحسس بشوي ع زبري وتمسك راس زبري وفتحت عيني نص كدا ولمحت امي وهيا بتحسس ع زبري وتقول لنفسها بصوت واطي… هوا العهد.. لازم نفس سلاله الدم… طب اقولهالك ازاي.. طب واختك اعمل فيها اي.. يالهووي ياني.. وقامت مشيت وهيا مضايقه ودخلت الاوضه بتاعتهم.. وانا قومت قعدت وحاسس اني مش عارف انا نايم ولا صاحي والكلام بيلف ف دماغي وبقيت تايه وفضلت قاعد كدا للصبح وعمال افكر.. واهتي فتحت باب اوضتها وخارجه بتتاوب وتتمطع ورايحه ناحيه الحمام وبصت لقتني قاعد سرحان.. قربت مني وقالتلي</p><p></p><p>هبه: اي دا.. مالك شكلك مخطوف ليه كدا… في خاحة ولا اي</p><p></p><p>انا: ايييي هاااااااه لاااا ابببدددا مفييش مفييييش</p><p></p><p>هبه: لا دا شكله فيه واوي كمان… استني هروح اعمل بي بي واجيلك تقولي مالك</p><p></p><p>وراحت اختي الحمام وانا سرحان وسامع الصوت جوة ودني بيقولي اوعي تنسي العهد.. ومن كتر منا سامع الصوت حسيت ان في حد جنبي ولفيت دماغي بسرعه ببص مين بيتكلم ف ودني.. بس ملقتش حد.. وف نفس اللحظه دي لقيت اختي كانت خرجت من باب الحمام ولقيتها جاية عليا وبتقولي اي يابني مالك بتنده عليا ليه.. بصتلها وقولتلها انا مندهتش عليكي.. قالتلي ازاي دا انا سامعه صووت وفكرتك بتنده عليا.. بصتلها اووي وقولتلها صوووت.. صوووت اي وكان بيقول اي بظبط.. لقيتها اخضت كدا وقالتلي مالك يابني متخوفنيش .. انت عارف انا بخاف م العفاريت واترمت ف حضني ومسكاني اوووي وانا حاضنها بايديا الاتنين وجسمها كله ف حضني وراسها ووشها ع زبي.. وف اللحظه دي حسيت اني شايف زي خيال كدا لراجل كبير وماسك ف ايده ورقه بردي وبيشاورلي بيها وبيقولي العهد.. اوعي تنسي العهد.. ولقيت نفسي بصتله وحسيت نفسي تايهه ومش داري.. ولقيت اختي طلعت من حضني وبتبصلي اووي وبتقولي مالك بقااا فيك اي.. قولتلها لا مفيش بس جالي كابوس وقمت قعدت وانتي خرجتي.. قالتلي ياعم خضتني. وضحكت.. وقامت بصالي ف عنيا اووي وقالتلي انا بقااا كنت بحلم حلم حلووو اوووي اوووي اوووي… قولتلها حلمتي باية.. قالتلي توء دا حلم عيب مش هينفع اقولهولك.. قولتلها طب متيجي نمثل الحلم.. قالتلي ياريت نمثله بنفس تفاصيلة اصله حلو اووي… قولتلها شوقتيني اعرف.. احكيلي انا عاوز اعرف.. قالتلي بص انا حلمت اني ملكه فرعونية وانت ملك فرعوني وعشان السلاله الماله تفضل مستمرة لازم الاهوات يتجوز بعض ويحافظوا ع سلالتهم وانا وانت اتجوزنا بعض ومضينا ع قسيمه جوازنا بالحاجات اللي بتنزل منك وبتنزل مني وعليهم ددمم بكارتي وحطو عليهم ختم عشان متعرفش تهرب مني تاني ياحلووو وبتضحك وانا باصصلها وحاسس اني ف عالم سمسم.. بس اي دا الخوار مطلعش حلم.. الحوار طلع وراه حواااار.. ولقيت اهتي بتقولي ناام نااام انت شكلك خلاص بتخرف من قله النوم.. وسيباني وماشية وبعد ما بعدت مني خطوتين لقيت لساني بنطق لوحدها وبقولها.. اوعي تنسي العهد.. لقيتها وقفت ولفت وبصتلي اوووي وقالتلي ايووووة الصوت كان بيقول حاجة زي كداااا.. وساعتها حسيت اني زي اللي اضرب ع دماغه ومخي وقف ومبقتش عارف انا صاحي ولا نايم ولا اي الحكايه.. ولقيت اختي ضحكت وقالتلي شوفت اهوه انت اللي كنت بتنده م الاول.. بتخوفني عشان اترمي ف حضنك.. انت عارف اني اصلا بحب حضنك دا وبحب ابقي دايما فيه وبحسه ليا وبس.. بصتلها وضحكت كدا براحه وقولتلها اااه طبعا طبعا.. وبعتتلي بوسه ع الهوى وانا شاورتلها بايدي ودخلت تنام وانا مبقتش فاهم اي حاجة.. وكفاية كدا حرق ف القصه الجديدة اللي هيبقي اسمها العهد وليها ناس جديدة وشخصيات جديدة… المهم قومت اخدت دش عشان افوووق وخرجت م الحمام دخلت اوضتي ولسه بحط جسمي ع السرير وهنام ولقيت موبايلي الجديد بيرن ومسكته وانا فرحان وقاعد منجعص ع السرير وبرد وبقول الوو فوفو بتقولي صباح الخير يا روحي.. اي تحب ابعتلك العربيه امتي.. قولتلها ساعه وكلميني.. قالتلي اوكي يا قلبي.. باااي.. وحطيت دماغي وغمضت وروحت ف النوووم وصحيت ع صوت موبايلي بيرن ولقيت فوفو بتقولي هاا جاهزز.. قولتلها اووكي ابعتي العربية عقبال ما اخد دش والبس وانزل يكون وصل.. وفعلا قمت ظبطت نفسي ولبست ونزلت العربيه جات وببص لقيته دودي.. ركبت جنبه وسلمت عليه ومشينا وطول الطريق بنتكلم ونفتكر زمان وايام المصيف ولقيته بيحسس ع زبري وبيقولي لسه بتاعك زي الوحش.. قولتله دا بقا اشرس م الاول وضحكت وهوا ضحك اووي.. وقالي انت واحشني اوووي اووي.. قولتله وانت اووي.. قالي بص اي رايك نروح انا وانت الشقه التانية ومش بعيده عنهم نتبسط سوا ونروحلهم.. اصل انا بجد مصدقت شوفتك تاني.. انا مش قادر انساك من وقتها.. قولتله يالا بينا.. وروحنا شقه ف اكتوبر فخمه اووي وشيك واول لما دخلت قولتله شقه مين دي.. قالي المفروض شقتي.. قولتله والمفروض ليه يعني.. انا مش فاهم.. لقيته بص ف الارض كدا وشبك صوابعه ف بعضها وبيتكلم بكسوف زي البنات.. اصل انا مش هعرف اريح واحده.. انا هبقي زيها وضحك.. قولتله فهمت.. يعني دي هتبقي شقتك لما تتجوز.. لقيتها هز دماغه وقااال لماااا بقااااا.. وجه جري عليا وقعد تحت زبي وقلعني وشاب زبي واتصدم ومسكه زي المسعور يمص ويشفط بضاني ويخنق نفسه بزبي ويطلعه وحاجة اخر خولنه.. وانا دماغي فجاه اشتغلت وقولت بسسسس هواااا دااااا هيبقي عريس البيت مي.. ودي تبقي شقتها وبالشكل دا ابقي رضيت ضميري وجوزتها جوازه مكانتش تحلم بيها ماديا.. ولو ع النيك اديني بنيكها ولو حبت بعد كدا تتناك هيا حره وبقت قدام الناس متجوزة وف نفس الوقت لو حبيت انيكها ممكن انيكها قدامه عادي وكمان انيكه قدامها وانيكهم سوا وهييبقي بعد كدا البيت بيتي.. وبصيت لدودي ولقيته ماسك زبي وهاريه مص وشفط لبيوضتي.. روخت شادة من شعره وراميه لورا وصرخ زي النسوان.. اااه شعري وبيقوبها وهوا بيتمحن.. روحت قالبه ومقلعه البنطلون بالعافيه كاني بغتصبه وهوا عاجبه انه يتفشخ بالعافيه من دكر.. وحطيت صباعين ف خرم طيزة وبقيت بنكه اوووي وهوا امممم امممم اااااه ااااي برااااااحه اااااه خررررمي… وف عز هيجانه ومحنته قومت وسيبته وقعدت ع الكرسي.. لقيته جايلي ع ايده ورجله وبيحك وشه ف رجلي وبيبوس رجلي وبيعيط وبيقولي بليزز نيكني بليزز انا تعبان اوووي.. انا بحبك.. انا عشقت بتاعم ومش قادر انساه.. اتجوزني… رافقني.. اعمل فيا اللي انت عاوزة بس ريحنننني.. وقعد يبوس رجلي ويعيط.. قومت خدته من ايده بحنيه وقعدته ع رجلي وخدته ف حضني وحضنته اووي وبحسس ع جسمه واقرص بزازه ولقيته بيحط طيزة ع رجلي اووي.. قولتله انا لقيتلك حل يحللك كل خاجة وتقدر تعيش حياتك وتتجوز وكمان هجوزك بنت بنوت وهخليك توريهم شرفها ف المنديل وف المقابل هيا توافق اني اجيلك هنا وانيكك براحتي ولو هيا حبت تتناك مظنش انك هترفض.. وكمان ليله دخلتكم بعد ما هزفكم بالعربيه هطلع معاكوو وانا هدخل عليها قدام عنيك ولو كمان عاوز امك فوفو تكون قاعده عشان تتاكدوا انها بنت بنتوت.. اي رايك بقاااا… لقيته بيحك طيزة اووي ف رجلي وشكل الموضوع هيجه اووي وقالي اااه اااام ااااي طيزي بتقرصني اوووووف اااح خرمي بيحرقني اوووي… ياررييييت بجد نفسي اعيش حياتي بعيد عن مامتي واختي بقااااا.. قوبتبه خلاص هقول لامك انهارده وانت تزن عليها ونخليها توافق بسرعه.. قالي اممم اووكي.. اااه قوووم بقااا نيكنيي اووي.. قومت زاقه من علي رجلي وموقعه ف الارض ونازل عليه بكل جسمي وزبي بيقطع ف هرم كيزة عشان يدخل وعوا مش مبطل صويييت… ااااااه اااااه عورتننني اااااه ايييييي وبيعيط اووي وانا دخلت راس زبي ووقفت وهوا بيعيط ومش عارف يقوم من تحتي وبقيت بقوله وانا بلحس رقبته بلساني.. بعد مفتح كس مراتك بزبي هطلع زبي بالدم واحطهولك ف بقولك وتاخد شرفها بلسانك من ع زبي.. لقيته بيهيج اووي وطيزة بتفتخ وتقفل وكل لما تفتح احط زبي اكتر لغاية لما حشرتهوله كله وبقيت بنيك فيه وانا بهيجه ع النيك بعد لما يتجوز وهوا اتبسط اووي وعبيتله طيزة لبن وقااام وهوا مبسوط اووي وقالي انا هقول لمامي ولازم اتجوز البنت دي.. انا حبيت حياتي بعد الحواز اووي من كلامك دا.. قولتله خلاص يالا بينا ولقيته لبس بوكسرة ع لبني اللي مالي طيزه.. قولتله مش هتنزلهم من طيزك ف الحمام بدل ما بينزلو ف البومسر وتتفضح.. لقيته بيقولي بمياصه ودلع لا انا عايزهم جوايا انا عايز احمل منك.. قولتله هيبقي ولاد قمرات زيك.. قالي لا هيبقوا زبيرة زي باباهم.. وحضنته ونزلنا وروحنا ع البيت ودخلت.. ولقييييتتت</p><p></p><p>استنوني ف جزء جديد</p><p></p><p></p><p></p><p>الجزء التاسع</p><p></p><p>وبعد ما خصلت انا و دودي وروحنا ع فيلا مامته وفتح الباب ودخلنا فيلا ضخمه وشيك اووي واول لما دخلت لقيت فوفا وبنتها سوسو قاعدين لابيسن شرط وبادي كاب وجسمهم كله عريان وشاغوني قاموا جريوا عليا ويحضنوني اووي ويبوسوا فيا اووي ويقولولي يالهووي اخيرا شفناك تاني وانا بحضن فيهم وقولتلهم انا مبسووط اووي اني شوفتكو تااني وفوفو مسكاني من ايد وبنتها سوسو مسكتني م الايد التانية وماشيين بيا لكنبه الانترية وقعدت وكل واحده قاعده جنبي وحاطط ايدي عليهم وواخدهم ف حضني ودودي جه ع الكرسي اللي جنبنا وبيقعد وراح وااقف تاني بسرعه وهوا بيقووول ااااااه بمنيكه ومياصه.. امه واخته بصوله اووي وقالوله اي مالك.. قالهم لا ابدا مش قادر اقعد بس.. انا فهمت ان خرم طيزة وجعه م النيك ومش قادر يقعد وبصتله وضحكت.. لقيت امه واخته بصولي وبصوله وضحكواا وامه قالتله تعالي يا دودي قرب وريني كدا وهوا وقف وفقلس طيزة قدام امه وامه نزلت بنطلونه وفشخت طيزة بايديها وشافت خرم طيز ابنها مفتوووح واحمر ددمم وخرم طيزة عمال ينبض ويفتح ويقفل ومليان لبن.. راحت دبت صباعين ف خرم طيز ابنها وابنها صرخ بمحنه.. ااااه براحه يامامي بتوجعني اووي.. وطلعت صوابعها غرقانه لبن من طيزة.. راحت بنتها سوسو شدت ايد امها وخدت صوابعها ف بوقها وبقت بتمص لبني من صوابع امها وبلعته.. وبصتلي اووي وهيا بتحك بزازها فياا وبتقولي.. اممممم لبنك حلووو اوووي.. وايديها نزلت تحسس ع زبري وبتقولي.. انا عايزة لبنك جوايا زي دودي.. وحشني اووي الوحش دا.. وبتحط ايديها ع زبري من فوق البنطلون وبتقفش ف زبري اووي.. روحت حاطط ايدي ع بزاز سوسو وماسك بصوابعي حلمه بزازها وروحت قارصها فيها اووي.. لقيتها صرخت بمياصه وقالتلي.. ااااه اااي براحه هتخلع حلمه بزي ف ايدك.. وراحت طلعت بزها قدام امها واخوها وبتبص لحلمتها اللي احمرت وبزها ابيض قشطه .. ومسكت بزها بايديها الاتنين وبتوريهولي وبتقولي شوفت بزي احمر ازاي ينفع كدا وبتتمايص.. روحت واخد حلمه بزها ف بوقي وفضلت ارضع فيها وهيا ساحت اوووي.. ااااااه اممممم اوووووف ااااه ااااااح وبتفرك ف كسها اوووي.. وامها شايفه بنتها هاجت خلاص.. راحت حطت ايديها ع كس بنتها وبتدعكه اووي وبتقول لبنتها.. بقاا يا شرموطه تسيحي كدا وتغرقي نفسك كدا من رضاعته لبزك.. انتي كسك ما بيشبعش يابت… يعني فولت اجوزك عشان تلاقي اللي يهديلك كسك وانتي غاوية شرمطه.. راحت سوسو بصت لمها وهيا ف عز هيجانها.. قالتلها وانا هطلع لمين يعني غير لمامتي.. وامها تقولها طب تعالي يا وسخه وبتمسكها وبنتها بتمسك فيا وتقولي الحقني الحقني وبتضحك وامها بتضحك ودودي شايف كل دا وبيضحك.. روحت قاعد وقولتلها ع فكرا يا فوفو بنتك كلامها صح.. فوفو بصتلي وقالتلي هو اي اللي صح.. يعني انا غلطانه اني قولت اجوزها والمها.. قولتلها مش غلط بس الغلط انك تجوزيهم ع مزاجك انتي مش مزاجهم هما.. واديكي شوفتي اخرتها.. بنتك اتطلقت ٣ مرات ولازم محلل.. قالتلي ما خلاص بقااا انت حلتهالنا وهتكتب ع البنت ويومين وابقي طلقها ولو ع النيك انت بتنيكها من زمان وانا عارفه وكمان اكيد لما هتكتب عليها هتنيكها وبعد لما تطلقها كمان اكيد وعارفه ومتاكده انك هتفضل تنيكها.. يبقي انا كدا وحشه اني عاوزة اعيشها ف مستوي عالي وف نفس الوقت سيبالها السايب ف السايب وسيباها تتناك براحتها.. قولتلها لا مش غلط بس كان لازم يبقي في تفاهم ووضوح اكتر من كدا معاها وتفهميها كدا م الاول عشان متوصلش للي وصلتله دا تاني وتطلق.. قالتلي خلاص انا فهمت غلطي وبقولها قدامك وقدام اخوها اهوه.. هترجعي لجوزك تاني واتناكي براحتك ومتخليهوش يطلقك.. لقيت سوسو حضنتني اووي وبصت لامها وقالتلها خلاص يامامي انا فهمت وخلاص لقيت اللي مش هيخليني محتاجه حاجة تاني.. وبتبصلي اووي وبتبوسني برومانسية من شفايفي اووي وكاننا عشاق.. وفوفو بصتلها اووي وقالتلها لاا ياحبيبتي دا مش هيبقي بتاعك لوحدك ولقيت فوفو بتعمل زي بنتها وبتبوس ف شفايفي برومانسية اوووي.. وراحت بصالي وبصت لدودي ابنها وقالتله اي ياحبيبي واضح انه ارتحت ع الاخر.. قالها اوووي اووي اوووي يا بقاااا غير زمااان دا بقا متوحش اووي وبتاعه يامامي يالهوي ياخرابي بقااا زي الوحش.. دا انا حاسس انه فتحني م اول وجديد.. وامه ضحكت وقالتله وركبك فين بقااا.. قالها ف الشقه التانية.. بصتله وقالتله الشقه التانية ااااااه.. وبصتله وقالتله بزعيق وشخط.. وياتري هو اول واحد ياخدك ف الشقه التانية ولا انت مقضيها ف الشقه دي… انا لازم اخد منك المفاتيح.. انت متعاقب.. ودودي بصلها اووي وعيط وقعد يحلفلها انه مبيخدش حد خالص ف الشقه هناك وانا بس اول واحد اروح معاه وهوا بيعيط اووي وبيتكلم زي البنات وهيا بتتكلم.. وقالها.. وبعدين المفروض دي شقتي انا.. امه فوفو بصتله اووي وقالتله اااه شقتك لما تكون زي الرجاله وتتجوز واحده ساعتها بس هتبقي شقتك ملكك انما انت مش هتتجوز لانك مش هتعرف تبسط واحده ببتاعك النونو دا.. دا انت اصلا مش هتعرف تفتحها.. وحسيت دودي اتكسر اووي قدام امه واخته.. بصيتله اووي وقولتله دودي.. انت نسيت ولا اي.. وغمزتله وهوا افتكر كلامي معاه عن الجواز.. قالها طب هلاص يا مامي انا عاوز اتجوز.. امه بصتله اووي واتفتحت ف الضحك واخته كمان حطت ايديها ع بوقها واتفشخت ضحك.. انا اضايقت انهم مستخولينه اووي وكمان كنت عاوز ادق ع الحديد وهوا سخن… روحت مزعق لامه واخته وقولتلهم.. اخرسي يا شرموطه منك ليها.. طب اي رايكوو بقااا عروسه دودي عندي ومش كمان اي عروسه لاا دي بنت بنوت كمان وعليها جسم فاجر وشهوتها عاليه وبت حلوة مش وحشه.. لقيت بودي فرح اووي ونزل قعد ع الارض تحت رجلي وحشن رجلي وقالي بجد بجد.. لقيت امه بتضربة ع وشه بالقلم وبتقوله اسكت يابن الموكوسه.. عايز تتجوز واحده بالمواصفات دي.. دي مش بعيد تخليك تقعد تقطع بون للرجاله اللي هتبقي داخله خارجه عليها وتجيبلنا فضيحه.. هوا انا لسه خلصت من اختك لما هتطلعلي انت.. بصيت اووي لام بودي وقولتلها طيب لو قولتلك ان مفيش حاجة من دي خالص هتحصل وهتفضل البنت تعامله كويسه قدام الناس ومش هتفتح بوقها كمان بحاجة ولو ع النيك انا ابقي اريحها.. ام دودي بصتلي اووي وقالتلي انت بتتكلم جد.. دي مين دي.. مضمونه البت دي.. قولتلها مضمونه اووي اووي اووي وناس ع قد حالهم اوووي.. وكمان لما تشوف المستوي اللي هتعيش فيه استحاله تدمر كل دا.. وانا اضمنهالك برقبتي.. لقيت ام دودي بصتلي اووي.. روحت قولتلها اسمعي كلامي كدا اي كلام بيطلع ع ابنك هتبقي انتي قطعتيه بجوازه دا.. وكمان لما البنت تحبل منه اللي عنده كلمه بعد كدا هيوفرها لنفسه.. بصتلي اووي وقالتلي طب وتحبل ازاي دا الواد لبنه زي الميه.. تحسه بينزل سبعه ونص زي البنات.. قولتلها متقلقيش انا هظبطلك كل حاجة ومتخافيش البت هتبل من ابنك ومن صلبه واي حد هيشكك ف الموضوع دا اعملوا تحليل وهتتاكدا ان اللي ف بطنها من ابنك.. لقيت دودي قاام وقعد ع ححري وطيزه فوق زبي وحضني اووي وقالي انا بحبك اوووي اوووي.. وام بودي لاقت ان الكلام مقنع.. قالتلي خلاص نخلص موضوع بنتي الاول ونشوف موضوع الواد دا.. قولتلها معلش بقاااا يا امااا بودي يتجوز البت دي يا امااا انا مش هكتب ع بنتك.. لقيت فوفو بصتلي اووي ورفعت حاجبها وربعت ايديها وبتقولي بكل ثقه.. خلاص عادي.. هكلم هند تجيبلي اي واحد ياخد قرشين ويخلصني.. قولتلها هند مش هتجيبلك حاجة الا لما انا اقووول… لقيتها قالتلي طب هنشوف.. ومسكت موبايلها وبتتصل.. الو ياهند.. ايوة.. بقولك اي شوفيلي واحد زي ما فهمتك كدا وردي عليا دلوقتي.. وقفلت مع هند وانا بصتلها اووي وقولتلها هيا هند معاها موبايل.. قاتلي هند دي كحيانه.. انا اشتريت موبايل كدا ع قد حاله وحطيت فيه خط واديته لهند عشان لما اعوزها اكلمها.. سرحت كدا وقولت احاااا دا انا رايح جاي ع بيت هند ونازل نيك فيها قدام جوزها واخوها ومقالتليش ع موضوع الموبايل دا.. ماشي ياهند.. وفوقت من سرحاني ع ايد سوسو وهيا بتحسس ع جسمي وهاجت اووي وبتقول لامها.. خلاص يامامي لو مش هيتجوزني مش مهم اي واحد يكتب وخلاص بس انا مش هسيبه.. انا خلاص لقيت اللي هيريحني.. مش هبعد عنه لو عملتي اي.. والبت هجمت عليا بوس وبتحك كسها ع زبري فوق الهوم وبتقولي اااااه يالا دخله انا مولعه مش قادرة.. اااااه يالا نيكيني دلوقتي مش قادرة ارحمني.. قولتلها يابت امك قاعده واخوكي… قالتلي سيبك منهم المهم انا اتبسطت وبعدين دي مش اول مرة يعني.. ما انت نكتنا كلنا سوا.. قووم بقااا اوووف ااااااه وراحت مكبشه فيا حامد وصرخت ونزلت شهوتها وهديت.. وامها شدتها من علي حجري ووقعتها ع الكنبه.. وقالتلها ياوسخه ياهايجه بقاا كدا مش هامك حاجة غير كسك وبس.. سوسو بصت لامها وقالتلها يامامي انتي ست زيي وبتحسي باللي بحسه.. يعني ياحبيبتي المفروض انتي اكتر واحده تشجعيني.. راحت فوفو بصت لبنتها اووي وقالتلها يابنتي انا خاسه زيك بظبط وهيجت انا كمان عليه بس بعرف اتحكم ف نفسي وكل حاجة بوقتها عشان محدش يلاحظ حاجة علينا.. ولقيت موبايلي بيرن.. مسكته قدامهم وفتحت الاسبيكر ولقيت هند بتكلمني وبتقولي</p><p></p><p>هند: الوو ايواا يا اخووويااا.. بص.. الست هانم كلمتني وعايزة واحده زي ما كانت متفقه..</p><p></p><p>انا: عملت عبيط.. وقولتلهااا.. بتتكلمي بحد ياهند.. ممم.. طيب وانتي هتعملي اي</p><p></p><p>هند: انا ولا هعمل حاجة ياخويا.. اللي تشور عليا بيه هعمله.. انا من ايدك دي لايدك دي</p><p></p><p>انا: خلاص ياهند سيبيها ومتكلميهاش ومتشوفيش حد ولو اتصلت بيكي تاني انتي عارفه هتعملي اي طبعا</p><p></p><p>هند: ايوة ايوة طبعا عارف.. هكلمك واقولك ع كل حاجة.. انا مش هاخد اي قرار غير لما اقولك طبعا واللي تشور عليا بيه انفذه من غير اي كلام</p><p></p><p>انا: جدعه يابت.. يالا سلام</p><p></p><p>وقفلت مع هند وببص لقيت فوفو وسوسو ودودي بيبصولي اووي ومش مصدقين</p><p></p><p>بصتلهم اووي وقولتلهم اديكوو سمعتوا بودنكوا عشان تصدقوا.. وسيبتهم وبقوم عشان امشي وبقولهم خلاص اتصرفوا ف موضوعكوا بمعرفتكوا بقااا.. واسيبكوا واقوم عشان في عريس لقطه للبت للي قولتلكوا عليها.. اصلها متتفوتش بصراحه.. سلام</p><p></p><p>لقيت فوفو بتجري عليا وبزازها بتتنطط قدامها وبتمسك ايدي وبتقولي اقعد بس استني الكلام اخد وعطا</p><p></p><p>قولتلها وماله الكلام اخد وعطا.. وقالتلي انا بس خايفه م البت تتمسكن ف الاول وبعد كدا تطلع وسخه وتبتزنا مقابل سكوتها ولا تتسرمح وتجيبلنا فضيحه ولا تقع بلسانها قدام حد وفضيحتنا تبقي بجلاجل</p><p></p><p>قولتلها وانا اضمنك كل دا ميحصلش.. بالعكس دي هتبقي تحت طوعكوا وانتوا اللي هتحركوا يمين وشمال.. وقربت من ودن فوفو اووي وقولتلها انا متاكد لما تشوفي البنت دي هتعجبك وكمان مش بعيد انتي اللي تغتصبيها وضحكت وهيا بصتلي وضحكت وقالتلي ياااه للدرجادي.. هيا تقربلك ولا اي.. قولتلها يعني مش بظبطت بس بعتبرها زي اختي وابوها ع قد حاله خالص والبت مش هتسمعيلها صوووت.. لقيت ام دودي قالتلي خلاص نروح نقابلهم ونشوفها.. قولتلها خلاص هستناكم انهارده بالليل تيجوا وتتقدمولها ويوم كتب كتابها ع دودي هيبقي نفس يوم كتب كتاب بنتك.. بصتلي اووي وقالتلي ماشي.. وسيبتهم وبقوم لقيت سوسو بتمسكني اووي وبتقولي هتمشي من غير ما تريحني.. امها بصتلها اووي وقالتلها يخربيت كسك يابت.. وقالتلي فوفو خد البت وخش حوة ريحها اصلها لو ما اتناكتش منك هتفضل بهيجانها كدا وهتصدعلي ماغي.. بنتي وانا عرفاها.. قولتلها خلاص هسيبكو بهجانكو كدا لغاية لما تيجوا وهسيبها كدا عشان تفشخلك دماغك وضحكت وسيبتهم ونزلت ودودي جه ورايا وقالي استني بس هوصلك.. وركبت معاه العربية ونزلني عن البيت وقولتله لما تيجي مع امك واختك هتيجي لغاية هنا وتكلمني وانا هروح دلوقتي اظبطلك الدنيا.. وقالي اوكي ومشي وانا دخلت البيت وطلعت شقه ابو مي وخبطت ولقيته فتح ودقنه طويله والشقه كلها دخان سجاير والطفاية مليانه سجاير.. وبصلي وقالي اهلا يابني أدخل اتفضل.. دخلت وقولتله اي ياعم كل دا.. بصلي وعنيه مكسورة ومدمعه وقالي خلاص بنتي مسحت بشرفي الارض وحابتلي العار ولولا انها عندكو انا كان زماني قاتلها ومحبوس.. قولتله وليه بس كل دا.. دا انت بنتك دي مرزقه اووي ورزقها واسع.. بصلي وقالي بتتريق.. شكرا.. قولتله انا بتكلم جد انا عندي عريس لقطه لبنتك.. لقيته ما صدق كدا وبصلي وقالي بتتكلم بجد.. قولتله بجد طبعا حاجة هاي كلاس اووي وواد ابن نااس اووي ومتدلع اووي.. قالي وابناس دول هيبصولنا ع اي يعني احنا ولا اغنيا وكمان بنتي مش بنت وقعد يعيط.. قولتله ياعم اسمعني.. النا دي مبتهتمش بالحاجات دي.. وليك عليا انهم ميسالوش اصلا ع حاجة زي دي وكمان هما مش عايزينها غير باللبس اللي عليها.. هما مجهزين شقه ولا السرايات وكمان هما متكفلين يكل مصاريف لبسها والكوافير وكل حاجة انت مش هتدفع مليم.. انا رايي توافق دي فرصه مش هتتعوض وكمان ترفع راسك قدام الناس كلها وتتفشخر بالجوازة الحلوة دي.. يالااا قوم روح للحلاق كدا وظبطت نفسك الناس جاية انهارده بالليل.. يالا خير البر عاجله.. وبقا من فرحته مش عارف يقوم يحضني ولا يقوم يروح للحلاق واتلبخ.. قولتله بس بس اهدي كدا وانا هبعتلك ابويا يقف معاك.. قعد ابو مي تاني وعنيه فيها دموع وقالي متشكر يابني بجد انت ابني اللي مخلفتوش والكلام دا وسيبته وطلعت بيتنا ودخلت لقيت ابويا وامي قاعدين ف ابصاله وخالتي قاعده معاهم وتقريبا جات تعزي ابويا وبيتكلموا بصوت واطي كدا وبيتوشوا سوا ولما دخلت سكتوا وقعدوا عادي… شكيت بس مدتش اهتمام وسلمت ع خالتي وخالتي لاول مره الاقيها بتسلم عليا اووي كدا وبتحضنني وكاني كنت مسافر او هسافر.. وقولتلها انتي عامله اي وبنتك عامله اي.. قالتلي كويسين.. قولتلها اومال هيا فين.. قالتلي جوة ف الاوضه مع اختك.. روحت باصص لابويا وقولتله عاوزك ف كلمتين يا حاج.. لقيته قام ووقفنا ع جنب وقولتله بقولك اي انا جايب عريس ابن ناس اووي للبنت مي وهيتجوزها ونلم الموضوع دا بقااا.. انا عديت علي ابو مي وقولتله وعرفته ان الناس جايين انهارده بالليل وعاوزك تقف جنبه يروح للحلاق ويظبط نفسه كدا عشان يقابل الناس.. لقيت ابويا قالي ياسلام من عنيا ودخل لبس هدومه ونزل لابو مي.. وامي بصتلي اووي وقالتلي في اي.. حكتلها الحكاية ولقيتها فرحت وقالتلي جدع وندهت ع اختي وعلي مي وخرجولها م الاوضه وامي حكتلهم الحكاية ومي بصتلي اووي وعنيا فيها دموع ولاول مره تترمي ف حضني وتحضني اووي قدام امي واختي وخالتي وهيا مفتوحه العياط وانا طبطبت عليها لغاية لما هديت وقولتلها طيب اي الناس هتيجي والشقه عندكو تحت مكركبه كدا.. لقيت امي وقفت وقالت لخالتي تعالي ياختي ننزل نروق شقه البت مي جايلها عريس عقبال بنتك وخالتي وامي نزلوا وكان ابويا وابو مي نزلوا م الشقه وانا دخلت اوضه اختي ولقيت بنت خالتي ف وشي اللي كبرت وادورت وبقت حاجة فشخ.. كيرفي كيرفي يعني وبيضا اشطااا اشطااا.. وسلمت عليها وقعدنا شوية واتكلمنا ف اي هري ولقينا الكلام بياخد طريق زمان وبنفتكر ايامنا زمان ف المصيف وهيا تضحك وتقولي كنا صغيرين بقااا.. قولتلها اااه بس دلوقتي خلاص كبرنا وحاجاتنا كبرت وببص ع جسمها وبزازها اووي وبضحك.. وهيا قالتلي بس عينك وبتضحك بكسوف.. قولتلها منفسكيش نفتكر سوا ايام زمان.. لقيت وشها واحمر اوي وهزت راسها بكسوف اااه.. واختي واخده بالها م الموضوع وكانت بترغي مع مي ف اي كلام عشان متاخدش بالها.. ولقيت اختي بتقول لمي.. يابت انتي هتقابلي الناش وشكلك كدا.. لااا قومي نروح الكوافير يروقوكي كدا وتعملي شعرك.. وقامت اختي ومي لبسوا ونزلوا وبقيت انا وبنت خالتي لوحدنا وقربت منها وحطيت ايدي ع ايديها وبقولها احبويتي اووي وجسمك بقااا حلوو اووي ولاحظت انها بتفرك وراكها ف بعض براحه وايدها ساقعه متلجه وبترعش.. قولتلها مالك.. قالتلي لا بس مش عارفه مكسوفه ومتلغبطه.. قولتبها مكسوفه مني.. مش فاكرة زمان لما مكنتيش بتقدري ابعد عنك وكنتي مبترتاحيش غير لما نعمل سوا.. لقيتها م الكلام بتغمض عنيها وبتضم وراكها اووي ف بعض وبتزووم اااام اااااه فاااكرة ااااه.. ولقيتي نازل ع شفايفها المنفوخه باكلها وبشفطها وايدي نازله ع بزاها اللي كبروا واتنفخوا وادور وهيااا ااااه بسسس بسسسس ااااه كفاية عشااان خاطررررري… ومحستش بنفس انا وهيا غير واحنا قالعين ملط ع السرير وكسها منفوخ ومبطرخ اووي قدامي وبيلمع من عسل كسها ولقيتني عمال الحس فيه وهيا تشد ف ملاية السرير اووي وتحط ايدها ف بوقها وتصرخ بصوت مكتوووب وراحت ضامه وراكها ع بعض ع راسي ولقيت كسها بيطلع كتل عسل لزج وابيض شفاف وعماب يدلق عسل وهيا اااه اااه اااه.. روحت لاففها ع بطنها وفاتح طيزها بايدي وواخد عسل كسها وحاطط صباعين ف خرم طيزها لقيت طيزها ضيقه.. قوبتبها طيزك اضيقت تاني.. قالتلي اااه ما مكنتش بحط حاجة فيها من بعدك ولمت وقفلت تاني.. وانا بفشخ ف طيزها بصوابعي وهياا اااه اااه براااحه اوووف اااه اوووي اووي وراح كسها قعد يدلق عسل تاني وجسمها بيترعش ولحك جسمها ووراكها وطيازها بيتهز مع هز جسمها ولقيتني بطلع زبي وبحط راسه ع خرم طيزها وبحشر وهيا بتصوتت اوووي اااااه طلعه لاااااا دا كبير اوووي لااا اوووف ااااي اااي وفضلت ادخل ف زبي وانيك فيها وهيا تصوت وكسها يدلق ف عسل وجابت يمكن ٦ او ٧ مرات وانا بنيك فيها لغايةلما لقيتها بتقولي حطه ف كسي ونيكني انا مش قادرة خلاص.. قولتلها انتي لسه بنت بنوت.. دلوقتي من ورا ولما تتجوزي اوعدك هقطع كسك دا نيك واشبعك وقعدت انيك اووي وارزع فيها لما جسمها ساااب خالص ومبقتش بتقول غير اهااات ووجع وحسيت ان زبي هينطر روحت حاطه كله للاخر ف طيزها وناطر لبني وهيا توحوح يااااتح يااااح بيحرقني اووي اوووف سخن بيلسع اوووي ااااه كفاية كلهم نزلوا ف بطني.. ااااه اي كل دا قووم بقااا يالهووي.. وطلعت زبي من كيزها وطيزها مليانه لبن ونازل ع كسها وهيا تعصر ف طيزها واللبن ينزل ع كسها وتضم وراكها بعض وتدعك لبني ف كسها روحت واثف قدام وشها بزبي وشافته وقالتلي يخربيتك انت بتاعك دا بتاكله اي.. يالهوي انت دخلت كل دا فيا.. قولتلها اااه.. قالتلي دا اتفشخت خالص مش قادرة اقوووم.. ومسكت زبي مص ولحس وبلع لبني وتشفط ف بضاني.. وقالتلي اتجوزني وريحني.. انا مش ممكن هلاقي دكر كدا.. انا عوزاك تفتحني وتنيكني.. كسي خلاص مش عايز غيرك.. قولتلها قومي يابت بطلي محن وكل حاجة بوقتها.. وسيبتها وبلف وحسيت ان حد واقف بيفرج وبحاول ابص اووي لقيت خيال اتحرك ومشي.. لبست هدومي بسرعه وخرجت ملقتش حد.. قولتلها قومي البسي يالا بسرعه بدل ما حد يطب عليا وتنتفضح.. وقامت خدت اندها ولفته وحطته ف خرم طيزها عشان لبني يفضل جواها ولبست البنطلون والهدوم وقعدت عادي وانا قولت انزل اشوف امي وخالتي منا مش مطمن وعايز اعرف في حد بص ولا اي.. ونزلت خبطت لقيت امي فتحتلي ولابسه جلابيه بيتي وخالتي زيها وجسم خالتي زي بنتها فاير اووي وطياز وبزاز وبيضااا.. بصتلهم كدا وقولت لهم انتوا لسه مخلصتوش.. لقيت خالتي بصتلي اووي وقتلتلي المهم انت خلصت.. بصتلها اووي واندهشت معقول خالتي تقصدد.. طب وشافتني بنيك بنتها وسكتت.. مش معقول.. وقولتلها.. هاااه.. اي.. خلصت اي.. رد خابتي وقالتلي.. مشاويرك.. مش انت بردوو هتروح تظبطت نفسك عند الحلاق عشان الناس لما ييحوا.. بلعت ريقي وقولتلها اااه اااه خلااص.. وسيبتهم وطالع السلم ولقيت خالتي لبست عبايتها السمرا وطالعه ورايا.. وقالتلي هيا بنتي فين.. قولتلها مش عارف يمكن فوق ويمكن مع اختي ومي ف الكوافير.. لقيتها بتعوج بقها اووي وبتقولي مش عارف.. اااه طيب.. ودخلت انا وخالتي وخالتي لقت بنتها طالعه من اوضه اختي ووشها باين عليه مركه النيك وماشي بتعرج ومفشخه رجلها.. امها بصتلها وقالتلها مالك يابت ماشية كدا ليه وبتعرجي كدا ليه.. لقيت بنت خالتي بصتلي اووي ووشها اصفر م الخضه وبصت لامها وبصتلي ورجعت بصت لامها وقالتلهاا. لااا.. داااا.. اااصللل.. اااه كنت جوة ف الاوضه وقاعده ع السرير ولما سمعت صوت الباب خرجت اشوف مين وانا ماشية رجلي اتولت تحتيا.. امها قالتلها ورجلك ارتاحت يعني.. قالتلها ااه خلاص.. خالتي قالتلها طيب يالا بينا عشان نمشي.. وقامت هيا وبنت خالتي وماشيين وخالتي سلمت عليا وبصتلي بصه مش ناسيها ايدا.. مش عارف هيا بصه انها فاهمه ولا بصه انها مبسوطه اني فشخت بنتها ولا اي.. المهم نزلت.. وانا خرجت وراهم وبصيت من بير السلم وشوفت بنت خالتي نازله مفشخه وماشية واحده واحده وامها وراها.. ولقيت خالتي بتخبط ع شقه ابو مي وامي فتحتلها وكانت خلصت الشقه ولبست عبايتها وخارجه م الشقه وسمعت خالتي وامي بيتوشوا بصوت واطي ولقيت امي طلعت دماغها من بير السلم وبصت ع بنت خالتي اللي نازله السلم بالعافيه ومفشخه رجلها.. ورجعت تاني لجوه وسمعت صوتها وصوت خالتي بيضحكوا بصوت واطي.. ولقيت خالتي نازل السلم وامي طالعه.. روحت دخلت تاني جري ع الشقه ومبقتش فاهم اي الحكاية.. طب خالتي شافتني وسكتت ليه.. طب امي كمان عرفت وبتضحك هيا وخالتي ليه.. قولت يمكن دي تخاريف وخالتي مشافتش حاجة وصدقت ان بنتها رجلها اتلوت وامي بتضحك ع كدا ولقيت ان دا انسب حل.. وامي دخلت وبصتلي اووي ولقيتها دخلت اوضه اختي ولقيتها خارجه ف ايدها ملايه سرير اختي.. وطبعا اقولكوش الملاية كانت غرقانه من كس بنت خالتي.. وبصتلها كدا وف ايدها الملاية ولقيتها بتبصلي اووي وبتقولي قووم غير هدومك والبس لبنس نضيف بدل دا عشان هغسل.. قومت غيرت واديتها اللبس والبوكسر طبعا كان فيه لبن من زبي وامي خد الغسيل وغسلته وانا تايه بين افكاري ونمت وصحيت ع صوت الموبايل ورديت وكان دودي جاي هوا وامه واخته وقومت لبست واتشيكت بسرعه وابويا وامي لبسو وقالوا هننزل نشتري شوية طلبات للبيت وانت اقعد معاهم وخلي الموضوع عائلي ف الاول ويتعرفوا ببعض بلاش احنا دلوقتي ونزلت بيت ابو مي وانا قابلت دودي وامه واخته وطلعت بيهم ودخلنا شقه ابو مي وهما بيبصوا للشقه كدا وفوفو قاعده قدام ابو مي وحاطه رجل ع رجل ولابسه لبس يهيج الجمل وبنتها سوسو زيها بردوو ودودي قاعد جنبهم حاطك ايده بين رجله وكاشش ف نفسه ووشه للارض ومكسوف زي البنات.. وابو مي بص لدودي اووي وبصلي.. روحت غامزله بعيني راح قاام وانا قومت وراه ودخلنا المطبخ وقالي هوا دا العريس.. قولتله اااه اي رايك بقااا فيه.. قالي دا انا افتكرته بنت.. دا امه واخته ليهم شخصيه عنه.. قولتله ياعم احنا هنتأمر ولا اي.. اخنا مصدقنا وبنتك هتعيش عيشه حلوة اووي.. قالي انا بس خايف ع بنتي من امه واخته وهوا شكله كدا دلدول وملهوش كلمه.. قولتله بنتك هتعيش ملكه ومحدش هيقرب لشعراية منها واللي هيقفلها انا هقفله.. متخافش.. وخرجنا قعدنا وطبعا انا فتحت الكلام وعرفتهم ببعض وطبعا بعد السلامات وكدا.. قولت لام دودي مي دي اختي وتحطوها ف عنيكم واللي يزعلها كانه زعلني انا وانا زعلس وخش وانتوا عارفين وبصيتلهم اووي.. ولقيتهم قالولي وعشان هيا من طرفك وبتشكر فيها مكناش جينا.. وحسيت ابو مي اتبسط م الكلمتين بتوعي.. روحت قولت لابو مي اومال فين العروسه تسلم علي عريسها.. وقام نده لمي.. وقاعدين لقيت الباب اتفتح ومي لابسه دريس مجسمها وميكب وشعر والبت بقت زي القمر وبصتلها اووي وعيا بصتلي واتكسفت وبصت ف الارض.. وجات سلمت ع فوفو و سوسو ومدت ايديها لدودي وسلم عليها بكسوف وايده بتترعش وقعدت جنبه وهوا مكسوف اكتر منها.. قولتله اي ياعريس مش هتبص لعروستك ولا تكلمها ولا اي.. ورفع وشه وبصلها والواد بشرته بيضا اووي ومن الكسوف خدوده بقت حمراا وقالها بصووت ناعم انثوي اووي.. ازززيك.. هيا بصتله اووي كدا وبصتلي وحسيتها انصدمت وقالتله كويسه.. ولقيت مي قامت للمطبخ تجيب الحاجة الساقه وانا قومت وراها وقولتلها اساعدك بدل ما تقعي قدامهم بالصنية وتفضينا وضحكت وكلهم ضحكوا.. ودخلت المطبخ وهيا قامت بصالي وقالتلي بقااا هوا دا العريس.. قولتلها اي رايك بقااا واد حليوة وشيك ومتدلع.. قالتلي مهو دي المشكله.. انت متاكد انه راجل.. دا انا متكسفتش زيه كدا.. دا انا حساه بنت اكتر مني.. هيتجوزني ازاي دا.. قربت من ودنها وقولتلها بطلي عبط دي فرصه.. متنسيش موضوعك وبعدين كل اللي ف دماغك هقولك عليه بعد الناس ما يمشو بس وافقي وهتكسبي صدقيني.. بصتلي اووي وقالتلي انا مش عارفه ليه مسلمالك نفسي وحياتي كدا وماشيه وراك.. قولتلها كمليها بقاا للاخر وهتكسبي مش هتخسري.. قالتلي اللي تشوفه وانا من ايدك دي لايدك دي.. وخرجنا بالصنية وقدمتلهم وفوفو كلتها بعنيها وبصت ع كل حته جسمها ولاقت جسمها حلوو.. وقعدنا وشربوا الحاجة الساقعه وفتحت الكلام وقولت لابو مي دودي عايز يتجوز مي وشقته جاهزة من مجاميعه وهوا شاري وعليه كل تكاليف لبسها وفرحها.. ابو مي بصلي وبص لدودي وبص لمي وقالي نشوف راي العروسه.. بصيت لمي اووي.. راحت مي قالتلي اللي تشوفوه انا موافقه.. قولتلهك خلاص اي رايكوو الخميس اللي بعد الجاي الدخله.. مي بصتلي اووي وقالتلي لا مش هينفع.. قولتلها ليه.. بصتلي واتكسفت وبصت ف الارض وقالتلي كدا وخلاص حاجات بنات بقااا.. راحت سوسو اخت دودي ضحكت اوووي هيا وفوفو وقالولها اااه فاهمين فاااهمين.. طب ياحبيبتي ظروفك دي بتيجي امتي وتخلص امتي.. قالتلهم الخميس ابجاي هتكون ظروفي خلصت.. قولتلهم خلاص محلوله يبقي الخميس الجاي.. ابوها بصلي وقتلي كدا ع طوول.. قولتله الواد شاريها وهيا شرياه ليه ناخر بقااا.. قال اللي تشوفوه.. وقامت سوسو ودودو خرجوا وفوفو قايمه راحت مطلعه من شنطتها موبايل ع قد حاله كدا وفيه خط وقالتلها امسكي يامي خلي دا معاكي عشان نبقي نكلمك وتكلمينا.. ومي وابوها بصوا للموبايل وانبهروا بيه.. راحت فوفو طلعت من شنطتها ١٠٠٠ جنيه وحطتهم لمي ف ايديها وقالتلها امسكي دوول وهاتي اللي نفسك فيه وملكيش دعوة باللبس بنتي هتعدي عليكي بالعربية بكرا وتاخدك تجيبلك لبس من احسن المحلات وملكيش دعوة بالفلوس.. انا لازم اللي هتبقي مرات ابني تبقي شيك ومن مستواه.. حسيت مي اتحرجت وابوها اتحرج عشان هما هسوا انها شريتهم بفلوسها فا حبيت الطف الجو روحت واخد الفلوس من فوفو وحاطتها لمي ف ايديها وقولتلها امسكي امسكي متتكسفيش بقااا.. وسيبتهم وخرجت مع فوفو عشان اوصلهم للعربية ولقيت فوفو بتقولي انا عملت اللي عليا فاضل انت بقااا تنفذ.. قولتلها متخافيش بنتك هتتجوز وتطلق وترجع لجوزها انا مبرجعش ف كلامي بس مش انا اللي هتجوزها.. انا هجوزها لواحد تاني زي دودي كدا.. انا مضمنش اتحوز بنتك وانيكها واحبلها.. ما هيا هتبقي مراتي وقتها.. انما هجوزها واحد ملهوش ف الجواز عشان نضمن انها متحبلش وترجع لجوزها وانا كدا كدا بنيكها ومريحها.. قالتلي خلاص اي حد والسلام المهم بنتي ترجع لجوزها.. انا مش ههد اللي بنيته دا كله والمستوي دا يروح.. قولتلها شكل جوز بنتك مريش اوووي.. قالتلي اووي اووي وكل العز دا منه.. قولتلها لا نرجعهاله ونتشهيص كلنا.. قالتلي هو انت لسه شوف شهيصه.. دا انا هخليك حاجة تاني بس انت اصبر ع رزقك.. قولتلها لما نشوف.. وحضنتها عادي وركبت العربيه ومشيوا وانا رجعت وطلعت خبطت ع ابو مي لقيته حاضن بنته وهيا حضناه وبيعيطوا.. قولتله بقاا دا وقته.. المفروض تفرحوا.. قالي مش عارف افرح ان بنتي هتتجوز وتعيش عيشه حلوة ولا ابكي ع حوزها اللي حاسه بنت اكتر من بنتي.. قولتله لا هوا شكله كدا.. متدلع وابن ناس بقااا.. بس هوا كويس متخافش.. وابو مي قالها خلاص باتي هنا بقااا كفاية متقلين ع الناس وقولتلهم بصراحه اه تقلتو اووي وضحكت وهما ضحكوا وخرجت وقفلت الباب وطلعت شقتنا ولسهوهفتح الباب سمعت صوت امي بتقول لابويا زي ما بقولك كدا.. الواد خلاص كبر وكبر اووي كمان ياخويا.. احنا لازم نتصرف بسرعه.. انا مصدقتش لما اختي حكتلي واتاكدت وانا بغسل وشوفت كل حاجه ع الهدوم وانا بغسل وف اللحظه دي فتحت ودخلت وهما سكتوا وقالولي هاااه عملت اي وقولتلهم ع كل حاجة وابويا وامي فرحوا واختي طلعت م الاوضه بتاعتها وسمعت الموضوع وفرحت لمي .. وبصيت لاختي اووي وقولتلها عقبال ما افرح بيكي يابت انتي كمان.. لقيت اختي اتكسفت ووشها احمر وبتجري ع اوضتها وهيا بتجري بزازها وطيازها بيتهزو وانا بصتلها وضحكت وامي بصتلها اووي وقالتلها كبرتي يابت خلاص وبصت لابويا وابويا بصلها اووي وبرقلها بعنية وانا اخدت بالي وامي سكتت.. قولتها انا جعااان عاوز اكل.. لقيت ابويا قالها اعملي الاكل اللي قولتلك عليه.. لقيت امي قامت دخلت المطبخ وهيا بتعمل الاكل لقيت ابويا بينده لاختي وبيقولها متتدخلي تساعدي امك.. واختي دخلت المطبخ وانا قاعد مع ابويا لقيته بيقولي اي ياعم الوحش.. بصيتله اووي واستغربت كلمته وقولتله خير ياحاج.. قالي مش ناوي بقاا تتجوز.. قولتله مش دلوقتي.. قالي ليه بس دا انت واختك دلوقتي احلي سن.. انا عايز اجوزكو انتوا الاتنين.. بصيتله واستغربت كلمته اووي وحسيت انه بيقولي انه عاوز يجوزني اختي.. قومت باصصله اووي ولافف ليه وبقولك مش فاهم قصدك اي.. لقيته اتبلخ كدا وقالي اي مالك مستغرب انا عايز تتجوز وعايز اختك تتجوز واعملكم فرحكم ف ليله واحده وافرح بقااا.. روخت ضاحك وفهمت قصده وقولتله البت لسه صغيرة ياحاج… اصبر عليها شوية.. قالي لا اختك خلاص كبرت ولازم تتجوز.. وحسيته ف كلامه انو عمال يلمحلي ع اختي ويحليلي فيها وكدا.. قولتله خلاص لما يبقي يجيلها ابن الحلال نبقي نشوف وقتها.. حسيته اتصدك من ردي وانه كل لما بيقرب بيلاقي ردي عليه يبعده تاني عن اللي عاوز يقوله.. وطبعا انا مسيبه يقوله لانه هيقوله ف القصه التانية اللي هيبقي اسمها العهد..</p><p></p><p>وامي واقفه مع اختي ف المطبخ وبيطلعوا الحاجات م الشنط اللي جابتها هيا وابويا.. واختي بتقول لامي اي كل دا ياماما انتوا عاملين عزومه ولا اي.. وامي بتبص لاختي اووي وعنيها رايحه جاية ع جسم اختي.. وقالتلها لا ياحبيبتي بس لازم تاكلوا اكل مغذي بقاا انتي خلاص كبرتي.. عقبال لما افرح بيكي انتي واخوكي.. واختي بصتلها واتكسفت اووي وقالتلها لسه بدري ياماما ع الكلام دا.. اسكتي بقاا بتكسف.. امي قالتلها ولا بدري ولاحاجة انتي خلاص كدا جاهزة.. انتي يابت مش حاسه بنفسك ولا اي.. وبتحط ايديها ع بزاز اهتي وتحط ايديها ع طيزها واختي اتكسفت اووي وقالتلها بس ياماما بقااا شيلي ايدك.. لو مبطلتيش هسيبك واروح اقعد ف اوضتي.. وامي قالتلها انا نفسي اجوزك اخوكي اووي.. واختي بصتلها اووي وقالتلها اااي.. بتقولي اي.. امي حست انها وقعت بالكلام.. وقالتلها يابت عاوزة احوزك راجل كدا زي اخوكي.. اختي بصتلها وضحكت وقالتلها اخويا دا حبيبي ومفيش راجل زيه.. عارفه ياماما لو مكانش اخويا كنت جيت وقولتلك جوزيهوني.. امي فرحت وزعلت ف نفس الوقت لانها شافت ان اختي متعلقه بيا بس لو مكنتش اخوها كانت هتتجوزني وحست ان الكلام كل ما بتحاول تقرب بتلاقي رد يبعدها تاني قامت سكتت ومتكلمتش عشان بردوو هتحكي وتقول ف القصه التانية اللي اسمها العهد.. وعملوا الاكل وانا كنت دخلت اوضتي وريحت وعقبال ما الاكل يخلص ووامي واختي حطوا الاكل وامي دخلت تصحي ابويا وانا كنت سمعت صوتهم وفتحت عيني شوية ولسه بفوق وزبي واااقف حجر ف البوكسر وخارج كله برا البوكسر وباين اووي .. انا اصل بحب انا بشورت بس من غير بوكسر او بوكسر بس من غير حاجة تأتي.. المهم امي خرجت من اوضه ابويا وفتحت اوضتي ولسه بتدخل عشان تصحيني وبصت لاقتني ف الوضع دا وانا شوفتها وانا فاتح عيني نص كدا ولقيتها تنحت لزبي اووي ورجعت لورا براحه وقفت الباب بشويش وخرجت وابويا خرج من اوضته ولاقهاها خارجه من اوضتي بشويش وبيقولها اومال ابنك فين راحت قالتله وطي صوتك الواد نام بس يالهووي ابنك نايم وبتاعه واقف وطول دراعه انا شوفت شكله كدا خوفت اووي علي ابني.. قالها اومال البت فين.. قالتله بتغرف الاكل ف الاطباق جوا وجايه.. قالها اندهيلها خليها هيا تصحيه وانا هدخل الحمام وانتي خشي المطبخ واغرفي الاكل ومطلعيش من جوة ولا انا هطلع م الحمام غير لما نسمع صوتهم برا.. خلينا نسيبهم يقربوا لبعض يمكن تيجي منهم ويريحونا ونرتاح م العذاب دا اللي احنا فين.. وامي قالتله وماله ياهويا حاضر حاضر.. وكل دا وانا ورت الباب وسامعهم ومستغرب وحاسس ان في حاجة كبيرة ولما خسيتهم بيتحركوا رجعت تاني للسرير وعملت نفسي نايم وزبي واقف وانهارده اخر يوم ف ٤ ايام بتاع مفعول الحبوب والدهان.. وامي ندهت ع اختي وقالتلها روخي صحي اخوكي وانا هكمل غرف الاطباق واعمل لسه السلطه واعمل طحينه.. اللي يتكل عليكي يموت م الجوع.. واختي خرجت م المطبخ وجاية ع اوضتي وفتحت الباب وداخله بتقولي يااااا الاااكل جهززز وبتتكلم بصوت عالي مسموع.. وبصت فجاه لاقت زبي واقف وشكله يخض.. وكل دا انا باصصلها وفاتح عيني نص كدا.. لقيتها بصت لزبي اووي وقفلت الباب وراها بشويش وقربت مني ومسكت زبي بايديها وبقولي يخربيتك بتاعك بقااا عامل كدا ليه.. اي كل دااا.. يالهووووي يخربيتك… وف اللحظه دي فتحت عيني وعملت اني صحيت وهيا ايديها ع زبي.. بصتلها وقولتلها اي يابت يخربيتك امك وابوكي بره.. قالتلي انا جيت اصحيك لقيتم بالمنظر دا.. قووم اتصرف خليه ينام.. انت هتخرج ازاي قدامهم بتتاعك دا كله.. قولتلها طب متساعديني انيمه.. بصتلي اووي وحطت ايديها ف وسطها وقالتلي ازاي بقاااا وامك وابوك بره.. قولتلها مصيلي بسرعه وهنزلهم ويهدي ويرتاح.. لقيتها تنحت وقالتلي انت محنون رسمي.. ولما حد يدخل علينا.. قولتلها يالا بس بسرعه متخافيش.. بصتلي اووي وبصت لزبي اووي وقالتلي لاااا انا بعد لما شوفت بتاعك دا كدا لازم اخاف منك اووي.. انا اتخضيت من شكله.. ولفت واديتني ظهرها وبتمشي وشايف البنطلون اليرمودا داخل ف كيازها وطيازها ادورت وكبرت وطيازها بتتهز يمين وشمال وهيا ماشية.. روحت ناطط بسرعه من ع السرير وزقت زبي ف طيزها من ورا وايدي ع بزازها وبحشر زبي اووي وهيا اتخضت.. وقالتلي اعقل يامجنون هتفحنا.. اصبر طيب نبقا لوحدنا.. وانا قولتلها لو مسمعتيش كلامي هنيكك دلوقتي وتبقي فضيحه بجد.. ولفت وبصتلي ولقتني هايج اووي.. قالتلي طب يالا بس بسرعه هااااه نزل بسرعه.. روحت قاعد ع السرير وهيا نزلت بين رجلي ومسكت زبي تبوس فيه وحكه ف وشها وتمص ف راسه اووي وتحشره ف بوقها ونازله مص ودعك ف بضاني وانا هيجت اووي وبقيت بنيكها اووي ف بوقها وبفعص ف بزازها وهيا سخن وانا بقيت بدقر ف بوقها وروحت حاشر زبي ف زورها وبقيت بنزل كتل لبن وتنزل ف زوها وهيا تبلع وفضلت انزل لغاية لما زبي هدي خالص وهيا نضفته.. وقالتلي يخربيتك اي كل دا.. انا حاسه ان بطني اتملت وشبعت.. ومش هعرف اقعد اكل.. قولتلها اي خدمه.. قالتلي انت بجد مجنون وانا بعشقك اووي وبعشق جنانك دا وبحبك اووي.. واترمت ف حضني وانا حضنتها وبوستها من شفايفها اووي وقولتلها يالا بقااا بدل ما اركبك دلوقتي.. لقيتها قامت من حضني جري وبتقولي بس بس يخربيتك هتفضحنا.. وفتحت الباب وخرجت وانا خرجت وراها ولقيتها بتقول بصوت عالي.. اي ياماامااا كل دا بتعملي سلطه وطحينه.. وف اللحظه دي واختي بتقول كدا وانا خرج من باب الاوضه وعامل فيها لسه صاخي وزبي هدي بس بواقي اللبن كانت نزلت ف البوكسر وعامله بقعه ف البوكسر وانا مش واخد بالي.. ولقيت امي طالعه الصاله وف ايديها اطباق وابويا خرج م الحمام.. وانا دخلت الحمام وبقلع البوكسر عشان اعمل حمام ولاحظت لبني ف البوكسر وقلعته وندهت ع امي من ورا الباب وقولتلها هاتيلي غيار انا هاخد دش.. وامي قالتلي ايدي مش نضيفه وندهت ع اختي.. روحي هاتي لبس من اوضه اخوكي واديهوله.. واختي جابتلي لبس وانا فتحت الحمام واخدت اللبس واستحميت ولبست اللبس النضيف وسيبت البوكسر بلبنه ف الحمام وخرجت لقيت الاكل اتحط ولقيت الاكل كله سمك وكابوريا وجمبري وشوربه سي فود.. كله فسفور.. بصيت للاكل كدا ونزلت زي الفجوع وبقيت باكل بغباي وامي تقشر جمبري وتديني وتدي اختي وابويا بفصص كابووريا ويديني ويدي اختي وهتمام عالي بيا انا واختي اووووي… خلصنا اكل وقومت.. وابويا وامي قالولي هندخل نريح شوية.. طبعا فهمت انه هيعمل واحد مظبوط.. فا حبيت اخليله الجوو.. قولتله خلاث انا هنزل انا واختي نقعد مع مي ولما تصحوا اندهولنا.. واخدت اختي ونزلنا خبطنا ع مي وفتحتلنا والبت لسه وشها منور وشعرها معمول وزي القمر.. اختي دخلت حضنت مي وباسوا بعض.. وانا قولت لمي اومال ابوكي فين.. قالتلي طلع مشوار بالتاكس مع حد لغاية طنطا وراجع.. قولتلها مشي امتي.. قالتلي من ربع ساعه.. قولتلها حلو يعني قدامه ع الاقل ٥او٦ ساعات مثلا… قالتلي مش عارفه.. قولتلها كويس عشان انا عاوزك ف كلام مهم.. وقعدت انا واختي ومي قدامنا وقلتلها كل حاجة عن دودوي وانه بيحب يتناك وملووش زي زي الرجاله.. بتاعه صغير اووي وكدا ولقيتها زعلت وبصت ف الارض.. وقالتلي طب وانا.. قولتلها وانتي اي.. يابت هتعيشي عيشه ملوكي.. قالتلي طيب ورغباتي ومشاعري.. انا نفسي احس بالراجل اللي هيبقي جوزي.. قولتلها كل دا هيبقي موجود.. بس قدام الناس هوا جوزك وبينك وبينه هيبقي حاجة تاني.. بصتلي وقالتلي اززاي بس.. قولتلها هو انتي فكراني هسيبك.. انا متفق معاه ع كدا وهوا موافق.. بصتلي اووي وفرحت وقالتلي يعني هوا جوزي بس ع الورق وانت جوزي ف السرير.. قولتلها بظبط كدا.. لقيتها حضنتني اووي وفرحت وقالتلي انا موافقة اووي.. لقيت اختي ضحتك وقالتلها طبعا جاتلك ع الطبطاب وهتبقي براحتك وقدام جوزك.. لقيت مي بتقول لاختي بس متقوليش جوزي.. انا جوزي اهوه.. وبتحضنني اووي.. واختي ضحكت وقالتلها انا هدخل اعمل شاي واسيبكو شوية هاااه وبتغمزلها وبتضحك.. واختي قامت وانا ومي مكنا ف بعض تقيطع شفايف بعض وبوس وبفعص ف بزازها وهيا اهاتها ماليه الشقه.. روحت قالع وهيا قلعت وبقيت نازل رضاعه ولعب ف كسها وزنبورها وافرشها بزبي وهيا كسها عمال يجيب ميته وغرق وراكها روحت لاففها وحطيت زبي ف طيزها بعد مغرقت خرم طيزها بميه كسها وبزء اووي وهياااا ااااااه ااااااااه برااااحه.. ااااااه تخييين اوووي.. اوووف ناااشف اووي.. اااااه ماله كبير اووي كدااا ليييه.. ااااه يالهووي.. روحت حاطت زبي كله مره واحده طيزها للاخر وهيا صوتت وفضلت مثبت زبي شوية.. وقربت من ودنها وقولتها اومال هتعملي اي لما افتح كسك بزبي قدام جوزك.. لقيت طيزها بتقفش اووي ع زبي وكسها بيسيل عسل وانا فضل انيك اووي فيها واقولها كلام يهيجها بعد جوازها وهيا سخن اووي وبقت بتفشخ طيزها بايظيها وتقولي اااه احشر اووي شرمطني اهريني ااااي اااوف ااااه نيكيني نيكيني نيكي ولقيتها بتضمن وراكها اووي وجسمها كله بيترعش وكسها بينطر شهوتها روحت مطلع زبي من طيزها وهيا اترمت ع الكنبه ع ظهرها ورجلها مفشخة وكسها ووراكها غرقانين عسل منها روحت حاطط زبي ف بوقها وبقيت بنيك بوقها بعنف وهيا اااممم اااممم وبقت بتمص اووي وحسيت اني هجيب روحت مطلع زبي من بوقها وبقيت بنزل لبني ع وشها وبزازها وجسمها وشعرها.. ووشها اتغرق لبن وشعرها وبزازها وجسمها واللبن بقا نازل ع وشها وبينقط ع بزازها واختي كانت واقف بتتفرج علينا م المطبخ ولما لقتنا خلصنا طلعت وبصت لمي كدا وقالتلها يخربيتك دا انتي استحميتي.. وبصتلي وقالتلي اي ياني كل دا انت غرقت البت خالص.. ومي بقت بتمسح اللبن من وشها وبتدعك بيه وشها وبزازها وجسمها وتمص صوابعها واختي تقولها لااا انتي خلااص لازم تتجوزي.. وضحكت.. قامت مي بصت لاهتي وقالتلها ما انتي معذورة مجربتيش بتاع اخوكي عامل ازززاي.. يالهههوي ياهبه دكر اووي.. واختي بصتلي وضحكت كدا وانا بصتلها وضحكت وطبعا مي متعرفش اللي بيني وبين اختي ولا اي مخلوق يعرف اصلا.. وقالتلها قومي يااختي استحمي ومي قامت مفشخه ودخلت الحمام واختي قالتلي انا هقوم احميها البت دي واغسل جسمها اللي اتغرق دا وانضفها واجيلك.. واختي دخلت الحمام مع مين.. وانا قاعد سمعت مي بقتول لاختي.. اي ياهبه في اي.. اختي قالتلها.. مفيش داخله اليفك يابت وانضفك م اللي انتي فيه.. ومي قعدت ع القعده وفاشخه رجلها ومنظرها يهيج.. واختي قلعت هدومها وبقت ملط.. مي بصتلها اووي وقالتلها قلعتي ليه.. اختي قالتلها عشان هدومي متتغرقش.. واختي قلعت وبقت تبص لجسم مي ومي تبص لجسم اختي.. واختي بقت تحسس ع بزاز مي ولبني عليها بيزفلت بز مي ف ايد اختي واختي تقولها بس اخويا مكيفك اووي ومي تقولها يالهوي ياهبه اخوكي بتاعه دا مش ممكن اسيبه.. واختي سخنت من كلام مي ومي سخنت من تحسيس اختي عليها واختي بقت ترضه بز مي وهوا غرقان لبني وتلحس ف اللبن وتبلع ومي ساحت وبقت بتفرك ف كسها.. راحت اختي خدت لبني من ع حسم مي بايدها وحطته ع كس مي وكبت بكسها ع كس مي وعملوا مقص وبقوا بيحكوا كساسهم ف بعض بلبني والاتنين سخنوا اووي وهاجوا وصرخوا ونزلوا شهوتهم سوا وقاموا استحموا سوا ونضفوا بعض ومي معلقتش ع لحس اختي للبني من بزازي مي ولا لبني اللي حطته ع كس مي ودعكت كسها بيه وزي ما يكون هيجانها مخلاهاش تركز ف حاجة.. وخلصوا وخرجوا الاتنين وشهم منور.. وبصتلهم وضحكت وطبعا انا سامع كل حاجة برا.. وقعدت معاهم واختي بتبصلي بكسوف وتبص ف الارض وطبعا اكيد هيا عارفه اني سمعتهم.. ومي قامت دخلت اوضتها تسرح شعرها ومبسوطه بالنيكه وانا قربت من اختي وقولتلها بصوت واطي.. ع فكرا انا سمعت كل حاجة وقولتلك قبل كدا من زمان انتي بنت وليكي شهوتك ومدام شهوتك دي بتعمليها ع عيني انا مش هعترض.. لقيتها حضنتني اووي وقالتلي انا بحبك اووي.. وقولتلها وانا بعشقك انتي كل حاجة ف حياتي.. لقيت اختي بتقولي ياريت ينفع نتجوز انا وانت.. انا نفسي فيك انت.. قولتلها ياريت ياهبه انا كمان نفسي فيكي انتي بحلم بيكي بتاعتي.. وحضنا بعض وبعد كدا قولتلها يالا انا هقوم ورايا مشوار وسيبتها هيا ومي ونزلت اتمشي شوية وقولت اروح اشوف القمر بتاعي الدكتورة مارينا.. واتمشيت لغاية ناحيه بيت بيدوو ولقيت الصيدليه مقفول.. زعلت كدا وقولت اتمشي لغاية بيت بيدوو.. ولمحت ف المحل بتاع الفيديو هناء اللي بنيكها ف المخزن.. قربت م المحل وشوفتها وشافتني وابتسمنا لبعض ودخلت قعدت وقولتلها وحشتيني.. قالتلي وانت كمان اووي.. استني هشوف الدنيا برة واجي ندخل المخزن.. قولتلها لا انا عايزك ف كلمتين بس وهمشي ورايا مشوار.. قالتلي اي خير.. قولتلها بيدو بيحك وعايز يتجوزك.. بصتلي وعوجت بوقها وقالتلي يااادي بيدو دا.. دا نيتي خالص.. قولتلها لو اتحوزتي بيدو انا وانت هنفضل ع كوول سوا ودا هيبقي الطريق لينا وانيكك ف كسك براحتي وحسيتها هاجت للموضوع.. قولتلها انا هقوله انك موافقه خلاص وسيبتها ومشيت وهيا وهيا بصالي وساكته.. وطلعت خبطت ع شقه بودي وفتحلي ودخلت سلمت عليه.. وقولتله اومال مراتي فين.. وقصدي ع امه.. لقيته ضحك وقالي مراتك راحت للدكتور.. قولتله ليه هيا طلعت حامل وضحكت وبيدو ضحك وقالي لا راحت لدكتور تكشف وتحيب علاج عشان وشها اللي انت بوظتهولها ضرب.. قولتله ولما تيجي هكمل عليها عشان خرجت من غير اذني وضحكت.. وبيدو قالي مراتك وانت حر فيها وضحك.. قولتله اومال جدتك فين.. قالي اخدت العلاج ونامت.. اصل العلاج بتاعها فيه منوم.. قولتله حلو عشان عايزك ف كلمتين ع انفراد لوحدنا.. لقيته اتكسف وقالي مااشي اصل انت واحشني جدا.. وخدته ودخلنا اوضته ولقيته بيحضني ويبوسني اووي وبيقولي وحشتني يابابي اووي.. انت من ساعه لما بقيت مع مامتي وانت نسيتني وايدة بتلعب ف زبري.. روحت مقلعه وقعدت اضربه والسوعه ع كيازه لما بقت حمرا وابعبصه وهوا بيتلوي زي التعبان م الهيجان.. وبليت زبي وبحطه ف طيزة وهوا ااااه ااااي اااوف اااام يالهوووي عليكي يامامي مستحمله كل دا فيكي ازززي اااااه اااي.. وانا هيجت م الكملتين دول وروحت حاشر زبي كله للاخر ف كيزة وهوا صرخ اوووي وانا حطيت ايدي ع بوقه عشان صوته ميعلاش وبقت نازل فشخ ف خرم طيزة لما اتهري وعوا بيعيط وروحت ناكر لبني ف طيزة وهوا اوووف ااااه ياااه بيحرقني اووي.. ييالهوووي شطه فيااا.. ااااه قوووم طلعه بقااا خرمي بيحرقني اووي اوعي كدا.. وطلعت زبي من طيزة وهوا نايم ع بطنه وطيزة متعبيه لبن وجبت زبري قدام وشه وشديت شعره وحطيت زبي ف بوقه وخليته يبلع كل اللبن ونضفه وطلع زبي من بوقه وبقا بيحضنه اووي ف وشه وبيقولي.. متبعدش تاني عني كل دا.. متسبنيش ومسبش ماشي.. اتجوزني واتجوزها.. .. قولتله لا انا هجوزك هناء حبيبتك.. لقيته اتعدل وبصلي اووي وقالي انت بتتكلم بجد.. قولتله اااه انا قولتلها وهيا موافقه بس بشرط.. قالي اي.. قولتله هيا هتبقي مراتك ع الورق وقدام الناس لكن ع السرير انا هبقي جوزها.. انت كمان هتنيكها بس تقدر تسد عليها.. لقيت بيدو قام وحضني واللبن بينقط من طيزة ع وراكه وقالي انا موافق وهعمل معاها اللي هقدر عليه وانت ابقي شبعها وريحها.. قولتله خلاص انا هفاتح امك ف الموضوع وهخليها توافق ملكش انت دعوة.. قالي انا بحبك اووي.. قولتله بس دا بشرط الاول وهيبقي بينس وبينك.. قالي اي.. قولتله هنعمل موقف انساني لواحده معرفتي.. انطلقت ٣ مرات وعاوزه محلل.. انت هتكتب عليها ويومسن وتطلقها وهيا ترجع لجووزها وانا بعد كدا هقول لامك واجوزك هناء.. لقيته سكت وقالي طيب اللي تشوفه انا من ايدك دي لايدك دي.. قولتله تمام اتفقنا.. خش استحمي بقاا لامك تيجي تلاقيك مفشوخ كدا وطيزك بتنقط لبن.. ضحك وقالي ماشي.. وانا سيبته ومشيت.. وبكدا يبقي انا جوزت مي وريحت ضميري ومتعت نفسي كمان وخلصت مصلحه سوسو ورجعتها لجوزها وكدا كدا انا وسوسو وامها واخوها بنيكهم عادي والاهم اني مش هيبقي ليا اي حاجة تتمسك عليا وابقي نضيف.. واستقريت خلاص ع الموضوع.. وكل دا وانا ماشي.. ولقيت شيرين صاحبه اختي واخت هناء بتوع الفيديو ماشية قدامي ولابسه عباية ومجسماها ع جسمها وطيازها صغيرة ومدورة ومغرية قومت مديت شوية وجيت جنبها وقولتلها اززييك.. بصتلي اووي وقالتلي اهلا عامل اي.. قولتلها تمام وانتي.. قالتلي تمام.. قولتلها رايحه فين كدا.. قالتلي عندي مراجعه بقااا انت عارف الامتحانات قربت.. قولتلها بس انتي وحشتيني اووي.. بصتلي وقالتلي وانت كمان اووي اووي.. قولتلها طيب متيجي نريح بعض ساعه وترجعي.. قالتلي بص انا عندي دلوقتي درس بس مش مهم اووي انا مذكراه كويس وبعدية درس لازم اوروحه عشان مش عارفه ف المادة بتاعه اي حاجة.. قولتلها خلاص هيا الساعه دي نريح بعض وترجعي ع درسك التاني.. قالتلي ماشي يالاا.. وطلعت موبايلي من جيبي وهيا بصتلي اووي وقالتلي مبرووك الموبايل.. بصتلها وضحكت وطلبت هند.. لقيت هند بترد الووو..</p><p></p><p>انا: ازيك ياهند</p><p></p><p>هند: تعيش ياخويا.. خير في اي</p><p></p><p>انا: قولتلها خير بس انا حبيت اباركلك ع الموبايل اللي مقولتيليش عليه واعرف من برا</p><p></p><p>هند: ابدا يا اخويا دا الهانم اديتهولي من كام يوم بس وغلاوتك عشان تكلمني عليه عشان المصلحه بتاعتها بس ومممن تاخده تاني</p><p></p><p>انا: مش مهم.. المهم انا جايلك البيت دلوقتي..</p><p></p><p>هند: تعالي دا بيتك تيجي ف اي وقت وانت واحشني اووي اووي</p><p></p><p>انا: انا مش جايلك يا وسخه.. انا معايا صحبتي هنريح بعض شوية عندك وبعد كدا افضالك عشان لازم نخلص كل الكلام اللي بينا.. وقفلت ف وشها واخدت هناء وطلعت ع بيت هند وخبطت ودخلت</p><p></p><p>وهند شافت هناء وطبعا كانت شافتها قبل كدا معايا ونكتها عندها.. وسلمت عليها وحضنتها وباستها وقالتلها خشي ياحبيبتي جوة اجهزي عقبال ما اتفك بكلمتين معاه وهسيبهولك ترتاخي معاه براحتك وضحكت.. ولقيت هنا اتكسفت اووي ووشها احمر وحطت وشها ف الارض ومشيت دخلت الاوضه.. وهند واقفه قدامي وبتقولي مالك ياخويا.. انت زعلان مني ف اي بس.. قولتلها عشان انتي لسه بتلفي وتدوري عليا.. وروخت بكل قوتي رازعها قلم ومن قوته خدت القلم ودماغها اترزعت ف الحيطه ووقعت ع الارض وبتعيط.. روحت ضاربها برجلي ف وشها جاامد وسيبتها وشها بيجيب ددمم ودماغها مفتوحه والدم نازل ع وشها وهدومها وقولتلها انا داخل اتبسطت جوا.. عارفه لو خرجت لقيتك اتحركتي من مكانك سنتي.. هقتلك.. لقيتها بتبوس ف رجلي وتقولي مش هتحرك اهوه اهو قاعده مكاني بس ارحمني.. قولتلها هشوف الموضوع دا لما اطلعلك.. وسيبتها ع الارض ودخلت لقيت هناء قالعه ملط ومستنياني ع السرير وانا شوفتها هجمت عليها تقفيش وعضعضه ف بزازها وبعبصه ف طيزها وفرك ف كسها وهيا بقت بتتلوي ع السرير وكسها بيجيب ف ميه روحت قالبها ع بطنها وبقيت باخد عسلها واحطه صوابعي ف طيزها واوسعها وهيااا ااااه اااي براااحه اااه وطلعت ايدي وحشرت زبي مره واحده وهيا صرخت وانا سيبتها تصوت براحتها وبنيك فيها بغل ويمكن الباور دا جاي لما ضربت هند وحسيت دمي فاير وبقيت بنيك بغل اووي وهيا مش مبطله صوويت وصريخ وانا عايز هند تسمع صويتها.. وفضلت انيك لغاية لما نزلت لبني ف طيزها وهيا زي المغم عليها طلعت زبي من طيزها وقولتلها قومي يالا انزلي عشان تلحقي درسك.. لقيتها بتبصلي ومش قادرة تقوم وتلم ف رجلها بالعافيه.. روحت عملتلها زي ما بنت خالتي عملت.. لفيت اندرها وحشرتهولها ف طيزها وقولتلها سيبيه كدا لغاية لما تروحي عشان اللبن مينزلش.. قالتلي وهمشي كدا عريانه من تحت.. قولتله خلي كسك يشم هوا شوية وضحكت وهيا قامت لبست سنتيانها وعليه العبايه واندرها محشور ف خرم طيزها.. ونزلت وانا خرجت لهند لقيتها مرمية زي ما هيا ف الارض.. ولقتني بقرب منها وعنيا كلها غل وزبي مدلدل بين رجليها وغرقاان لبن.. بصتلها وقولتلها بقاا يا لبوة بتغفيليني وتلعبي من ورايا.. قوليلي بقاا عملتي كام مصلحه بدون اذني.. وشخطت فيها اووي.. اتخضت وقعدت تعيط وتقولي هيا دي بس مفيش حاجة ومش هعمل حاجة من غير لما اقولك ومفتوحه ف العياط.. وبصيت لقيت حزام بنطلون ع الكنبه شكله بتاع حنفي.. المهم قولتلها قومي اقلعي ملط.. قامت وقلعت كل هدومها وبقت ملط روحت رايح ناحيه الحزام ولافه ع ايدي وبقيت بنزل ع جسها بكل غل ضرب بالحزام وهيا تجري مني وتصوت من لسوعه الحزام ع جسمها.. وتيجي تجري مني الناحيه التانية تلاقي ايدي نازله عليها مرة ع وشها وعنيها وودانها لما من كتر الضرب بقت مرميه ف الارض ووشها مورم م الضرب والدم مالي وشها وجسمها بقاا ازرق ومخطط ومعلم م الحزام.. روخت قاعد ع الكرسي وهيا مرميه تحت رجلي.. روحت حاطط رجلي ع وشها وقايلها شايفه يا وسخه انتي تمامك هنا تحت رجلي.. واللي عملته فيكي دا عينه بس.. ولو شميت بس خبر انك لفيتي ودورتي عليا ف اي حاجة عموما.. هتشوفي وش تاني ومش هخليكي تعرفي تقفي رجلك تاني.. لقيتها ماسكه ف وش رجلي وبتبوس رجلي وتقولي خرمت خلااص حرمت وعمري ما هكررها تاني ابدا.. بصتلها وقمت شاددها من شعرها اووي ورافع راسها عليا وهيا بتصرخ وتصوت وتقول حرمت حرمت حرمت.. قولتلها طب يالا يا وسخه تعااي مصي زبي اللي كان ف طيز صحبتي ولقيتها مسكت زبي وايديها بتترعش م الضرب وبتفتح بوقها عشان تحط زبي ف بوقها.. روحت بايدي التانية نازل ع وشها بالقلم ولقيتها صرخت وصوتت اااااه.. ومش مبطله عياط.. قولتلها الكلمه اللي اقولها تتسمع كويس وتتنفذ بالحرف.. انا قولتلك اي يا بنت القحبه.. قالتلي قولتلي امص زبك اللي كان ف طيز صحبتك.. قولتلها حلوو اووي.. انا حيبتلك سيرة ايدك دي.. وروحت ضاربها ع ايدها الاتنين بتوكه الحزام وايديها وجعتها اووي م الضرب وهيا بتعيط وبقت ايديها جنبها.. قولتلها يا شرموطه تمصي ببوقك بس.. وفتحت بوقها وبقت بتمص ف زبي اووي اووي ومن كتر الضرب فيها وخليتها تمص ف زبي وهيا من النوع اللي بيحب يتضرب ويتبهدل الاول زي ما احنا عارفين.. وبقت بتمص اووي اووي وكسها بيسيل عسل ع وراكها وهاجت اووي.. روحت ماسكها من شعرها وبقيت بنيك ف بوقها واحشر زبي كله واخنقها ولما الاقها خلاص بتفرفر اطلع زبي من بوقعا وهيا تاخد نفس وتشق وعماله تريل ع نفسها واحشر زبي تااني وفضلت ع كدا لغاية لما حسيت اني هنزلهم قومت راميها ع الارض ووقعت ع الارض ع ظهرها ودماغها اترزعت اووي ف الارض واتفتحت وانا وقفت فوقيها وبقيت بنطر لبني ع وشها وبزازها وجسمها وهيا ع الارض فاتحه بوقها عشان تاخد اي لبن هينزل ف بوقها… وخلصت وبصتلها وقولتلها افتكري كلامي كويس عشان بعد كدا فيها موتك.. وهزت دماغها با ااه.. ونطقت وبتقولي طيب ممكن تريحني انا عوزاك اووي.. قولتبها انتي لسه فيكي حيل.. قالتلي اااه دي متعتي اووي.. قولتلها انا بقاا مش همتعك واريحك وهسيبك كدا.. لقيتها بتعيط وتلطم ع وشها وبتضرب نفسها بالاقلام اووي وتضم وراكها ع بعض اووي.. قولتلها انتي عارفه انا اهري اعمل فيكي اي.. بصتلي اووي ووشها كله دموع وبتتشحتف.. ااايي.. قولتلها كسك دا اهره احط زبي فيه واعمل فيه حمام ميه.. دا هيبقي المبوله بتاعي ولقيت نفسي نزلت ركبي ع الارض ومسكت وراكها فشختها اووي بالعافيه وحسيت حضمها كرقع زي اللي اتملخ وهيا صرخت اووي وبتعيط وروحت حاشر زبي ف كسها وهديت ولقيتني خلاص هنزل ميه.. روحت بقت بطرطر ف كس هند وهيااا بتشهق اووي اوووي وبترجع بجسمها لوراا وانا فاتح نافورة ميه ف كسها وكابس زبي ف كسها عشان بولي ينزل كله فيها ولما حسيتها بترجع لورا بجسمها وبتهرب مني روحت رازعها قلم ع وشها وهيا سكتت واتفتحت ف العياط وتقولي كفاية مليت رحمي بووول.. اااه بطني هتنفجر كفتية مش مستحمله اااااه اااااه وبتصوت وضمت وراكها وكسها قفش ع زبي وجابت شهوتها ع بولي اللي بقااا ماليها.. وسحبت زبي منها لقيتها مدت ايديها بسرعه ع خرم كسها وبتسده عشان الميه متخرجش منه وتقفل بوراكها ع ايديها.. وسيبتها وقومت وهيا مرميه ع الارض وجسمها غرقان لبن وكسها كله ميه من بولي وعسل كسها وحسمها ووشها بقوا شوارع.. وقعدت ع الكرسي قدامها بتفرج عليها ولقيت الباب اتفتح ودخل حسن وحنفي ومعاهم ازاتين والحشيش وسهرة كل يوم.. ودخلو لاقوني قاعد وعيا مرمية بالوضع دااا.. دخلوا جري عليها وفي اي مالك.. وانا قاعد بكل برود قدامهم وهيا بصالس وساكته.. وخنفي قالي انت عملت فيها اي وجاي يمسك فيها روخت خابطه برجلي ف بضانه وراميه ع هند ووقع ع صدرها ووشه ع حسمها ووشه كلها بقاا لبن من اللي نزلته ع جسم هند ولسه بيقوم تاني.. قولتله لو قومتلك هقتلك.. لقيت هند زقته بايدها من عليها وقعته جنبها.. وحسن بصلها وفهم انها مبسوطه وبمزاجها وبصلي وقالي ياسطي ابقي خف ايدك شوية البت باظت مش كدا.. بصيتله وقولتله طب اسالها مبسوطه بكدا ولا لا.. حسن بصلها لقاها بتشاورة انها مبسوطه.. بصيتله وقولتله هاااه اي رايك.. بصلي تاني وبص للحاجات وقتلي انا ملييش دعوة بيكو انا جاي اتبسط واعمل دماغ وانتوا ولعوا ف بعض براحتو واخته بصتله وضحكت وانا ضحكت وحنفي قاام من جنبها وقعد حنب حسن وماسك بضانه وساكت بعد ما سمع الكلام دا وفتح الازازة وقعد يشرب وسكر بسرعه وحسن شرب وبقاا عامل دماغ.. بصيت لحنفي وقولتله عارف كس هند مراتك دا انا اكتشفت انه احسن من المبوله. بصلي وعوا سكران وقالي اشمعنا.. قولتله اصل انا بعد كدا هبقي اطرطر فيه.. انا لسه مطرطر فيه وماليه ميه.. وقعد اتكلم لغاية لما قولتله حتي انزل بص كدا ع كس هند مراتك وانت تااكد.. ونزل بوشه وفتح كسها وهيا فشخت رجليها وشالت ايديها من خرم كسها وحنفي بيفتح كسها بايده ولقي عسل كسها نازل يجري من كسها وكله ميه بوول.. راحت هند ماسكه دماغ حنفي من شعره ودفست دماغه ف كسها وحنفي من كتر هوا سكران بقاا عمال يلحس ويشرب بولي وعسل كسها وهيا قافشه دماغه بوراكها اوووي لغاية لما صرخت وجسمها بيترعش وجابتهم وحنفي قاام من عليها ووشه غرقاان مية بولي وعسل شهوتها وشكله هاااج. قااام نايم بجسمه وقلع البنطلون وطلع زبيه وحطه ف كس هند وبينيك فيها وهوا سكران وبصيت ع حسن ولقيته سكر اووي وقولتله ياسطي ينفع كدا.. بصلي وهوا تايهه.. وقالي اااي.. قولتله يعني حنفي ينيك اختك واخنا قاعدين دا ينفع يعني.. بصلي وبص لاخته وحنفي راكب عليها وهيا مش حاسه انه بينيكها وسيباه ومبتنطقش خالص وبصالي.. قالي لااا معاااك حق.. قولتله خلاص هاتلي حقي.. قالي عايز اي يعني.. قولتله قوم نيكه واركب عليه وهوا راكب ع اختك وبكدا يبقي واحده بواحده.. وهند سمعتني بقول كدا قامت مدت ايديها وبقت بتقفش ف كياز حنفي وتحط صباعها ف خرن طيزة وتبعبصه.. وحنفي سخن وسابلها طيزة تفشخها ولقيت حسن قاام وقلع وطلع زبه ونام بجسمه ع حنفي وحط زبه ف كيز حنفي وهند فاشخه طيز حنفي لاخوها وحنفي لقي زب خسن ف كيزة وهوا بينيك هند وبقاا يهيج اووي وخسن يديله وهوا يدي لهند وهند هاجت اووي ورفعت رجلها اووي ولفتها فوق حسن اللي بينيك حوزها فوقيها وحسن بقاا بيحسس ع رجلين اخته ويدعك ف وراكها اووي وهااج وحشر زبة ف طيز حنفي اووي ونطر لبنه ف طيز حنفي وهنفي بقاا يزووم ويوحوح وقاام ناطر لبنه ف كس هند وفضلوا مرمين فوق بعض وبصيتلهم وبصيت لهند وقولتلها المرة الجاية فيها موتك.. قالتلي مش هكررها تاني ابدا.. وسيبتهم ونزلت ومشيت وروحت دخلت البيت مهدود اووي ونمت ولقيت نفس الصووت بيقولي اوعي تنسي العهد.. اوعي تنسي العهد.. وحلمت نفس الحلم.. وووووو</p><p></p><p>استنوني ف مغامرة تانية جديدة هتعجبكو</p><p></p><p>الجزء العاشر والأخير</p><p></p><p>وطبعا روحت نمت بعد معركه النيك وسمعت نفس الصوت ف وداني بيقولي اوعي تنسي العهد.. روحت مفتح عيني تاني وقعد ابص شمال ويمين واتكلم بصوت عالي ف اوضتي.. انت مييين.. عهد اي دااا.. انا تعبت بقااا ومش فاهم خاجة.. اطلعلي وقولي انت مين وعايز اي وعهد اي اللي بتقولي عليه.. وفجاه وانا صاحي ومفتح عيني سمعت نفس الصوت ف الاوضه بيقولي العهد.. اوعي تنسي العهد.. اتهضيت بصراحه وكشيت ف نفسي كدا وبلعت ريقي بالعافيه وخرجت من اوضتي جري وانا خايف ووقفت ف الصاله مذهول ودخلت المطبخ شربت ورجعت تاني الصاله ولقيت نفسي رايح ناحيه اوضه اختي ابص عليها.. وفتخت اوضتها بالراحه ولقيتها نايمه زي الملايكه ووشها زي القمر ونايمه بهوت شورت فيزون ولابسه عليه بدي حملات وجسمها كله باين وبنسبالي عادي.. ودخلت جنبها عشان اغطيها ولقيتها نايمه وبتحلم وبتتكلم وعيا ونايمه وبتقول.. اممم بحبك بحبك اووي.. اخيرا بقيت جوزي.. اااه مستنية اللحظه دي اووي.. اااام وحسيتها بتفرك وراكها ف بعض.. روحت قعدت جنبها وفردت جسمي ع سرير جنبها وخدتها ف حضني بشويش وطبطبت عليها لقيتها حضنتني اووي ووشي لوشها ونايمه وبتحك بكسها ع زبي وهيا نايمه.. وعماله تزووم.. وتقريبا بتحلم.. وبقيت بحسس بشويش ع جسمها وطيازها ولقيت نفسي بسخن مش عارف ليه مع اني نايك وشبعان بس اختي بنسبالي غير اي واحده.. روحت مطلع زبي براحه م الشورت ومنزلها الشورت والاندر بتاعها براحه وحاطت زبي بين وراكها وتحت كسها ولقيت كسها مغرقها ومنزل كميه ميه رهيبه وبقيت بحك زبي رايحجاي بين وراكها وراس زبي بقت تخبط ف زنبورها وتحك بين شفايف كسها.. ولقيتها اندمجت معايا وبقت تحك نفسها ع زبي اووي اووي وفضلت كظا لغاية لما ضمت وراكها اووي ولقيت كسها بينزل شهوتها سخنه فوق زبي وف اللحظه دي محستش غير وزبي بينزل كمية لبن كبيرة بين شفايف كسها ووراكها.. وسحبت زبي براحه ورفعتلها الاندر والشورت بتاعها وخرجت.. قعدت ف الصاله شوية ولقيتني بروح ف النوم والصوت ف ودني بردوو لغاية لما روحت خالص ف النوم محستش بنفسي.. وحلمت اني بتجوز ويوم فرحي روحت شقتي انا وعروستي وبقلعها هدومها والاقي العروسه بقت اختي وطبعا اندمجت انا وهيا ف الحلم وفتحتها ونيكتها بكل حب وسعاده ونزلت ف كسها ولقيتها بتحط ايديها ع بطنها وتقولي اخيرا هحبل منك وشوية لقيت بطنها قدامها منفوخه وامي وابويا فرحانين وطبعا احتلمت وانا نايم وغرقت البوكسر والشورت بتاعي وبقا اللبن واضح اووي وعامل بقعه باينه وكبيرة وبعد كدا حسيت بايد بتهزني.. فتحت عيني لقيت اختي واقفه قدامي وبتقولي اي يابني نايم ليه هنا مش نايم ف اوضتك.. قولتلها معلش حيت تعبان من بره واترميت هنا محستش.. لقيتها بصت ع مكان اللبن اووي وضحكت.. وقالتلي طب قووم بسرعه استحمي وغير بدل ما انت متبهدل كدا.. وانا بقوم بصيت ع جسمها الفاير ولمحت تحت كسها بردوو غرقاااااان والبلل باين وراسم كسها ع الشورت.. بصيتلها اووي وضحكت وقولتلها طب وانتي مش هتستحمي انتي كمان.. اصل مش انا لوحدي اللي غرقااان.. لقيتها بصت لكسها ورفعت راسها وبصتلي بكسوف وقالتلي.. اااه انا عارفه انتي نزلتهم وانا نايمه.. اصل كنت بحلم حلوو اووي.. قولتلها حلم اي.. قالتلي بس متكسفنيش.. قولتلها بجد حلمتي بايه.. قالتلي بص هقولك بس متعلقش ومتتكلمش عشان متكسفنيش.. قولتلها اخكي ومش هتكلم.. لقيتها بتقولي حلمت اني بتجوز ولما روحت شقتي انا وعريسي وبيقلعني وبلف لقيت العريس دا انت وطبعا فتحتني وعملت معايا ونزلت جوايا وانا بقيت حامل وبابا وماما كانوا فرحانين بينا اووي وبتضحك.. انا بصتلها وانا مش فاهم اي حاجة وضحكت وقولتلها روحي استحمي وابقي غطي طيزك وانتي نايمه وهيا قالتلي انت رخم اووي بدل ومياصه وسابتني ومشيت تدخل الحمام وببص عليها وطيازها قدامي مليانه وعامله كيرف جناب وطالعه ونازله وتتهز.. وانا سرحت ف كلامها عن الحلم واللي انا حلمته نفس الحلم ومبفتش فاهم حاجة.. وشوية لقيت ابويا صحي وخارج م الاوضه ووراه امي.. وقالولي اي قاعد كدا ليه.. قولتبهم ابدا لسه صاحي وكنت هدخل الحما بس اختي جوة مستنيها تخرج.. لقيت ابويا بص بطرف عينه كدا ع الشورت واخد باله م اللبن اللي مغرقني وبص كدا لامي وامي بصتله وانا مخدتش ولا اديت.. واختي خرجت دخلت اوضتها تكمل لبسها وتسرح شعرها وانا دخلت الحمام استحميت ونضفت نفسي ولبست وخرجت.. ولقيت امي بتتكلم ف التليفون وابويا جنبها.. وامي بتقول ف التليفون.. يالهووي ياختي معقووول.. كل دا.. مش كتير عليها.. وسكتت شوية وردت وقالت يالهووي كمان ممكن اكتر.. لااا انتي لازم بقااا تدوري ع حد كويس يقدر ع دا كله وضحكت اووي.. وقالتلها متيجوا تقعدو معانا اليومين دول ويوم الخميس الجاي فرع البت مي ونحضر الفرح كلنا.. خلاص يالا مستنياكوا نفطر كلنا سوا وقفت السماعه</p><p></p><p>ابويا: اي في اي.. مالها اختك</p><p></p><p>ايوة طلعت اللي بتكلم امي ف التليفون خالتي.. وانا طبعا كنت سيبتهم ودخلت اوضتي بلبس وسامع كل كلامهم لان التليفون كان محطوط جنب باب اوضتي.. ولقيت امي بتقول لابويا</p><p></p><p>امي: اسكت ياخويا البت بنت اختي بتخش اوضتها وتخلي امها تنام وتقعد تلعب لنفسها ومتهداش غير لما تجيبهم ٥ او ٦ مرات ورا بعض.. واختي عرفت بالصدفه لما تيجي تغسل تلاقي ملايه السرير بقعتها كبيرة وهدوم البت كلها مليانه.. وعملت ف مرة نفسها نامت لغاية لما البت دخلت اوضتها وقفلت ع نفسها وبصت عليها من خرم المفتاح ف الباب وشافت البت هارية نفسها لعب وعماله تنزل ورا بعض لغاية لما جسم البت اتهد ولبست ونامت… البت شهوتها قايدة اووي</p><p></p><p>ابويا: وهتطلع لمين يعني.. مهي طالعه لامها.. مش اختك كده بردوو ياوليه وبيضحك</p><p></p><p>امي: يالهوي دا البت طالعه زي امها فعلا.. البت اختي دي اول لما بلغت كانت كدا بردوو</p><p></p><p>ابويا: طيب اهي طالعه لامها.. خليها تشوفلها بقاا واحد كدا بصحته يعرف يهدها</p><p></p><p>امي: انا لما تيجي لازم اكلمها ف الموضوع دا.. خليها تلحق تلمها بقااا</p><p></p><p>وانا سامع كل حاجة وقولت ف نفسي خلاص مدام جايين يبقي انا الحق اخلع قبل ما يدبسوني جنبهم.. ولبست وخرجت ولقيت امي بتقولي كويس انك لبست.. تعالي انزل هاات فطاار عشان خالتك وبنت خالتك جايين يفطروا معانا وادتني ورقه بالطلبات.. ونزلت اجيب الحاجات.. وقولت اروح اجيب العيش الاول وروحت لقيت طابور واحد ستات ورجاله مع بعض.. قولت اقف ف الطابور وخلاص.. ووقفت وواقفه قدامي واحده كدا يجي ١٥ سنه مثلا بس بزاز وطياز وجسم بلدي ابن متناكه والعبايه متجسمه وراسمه طيازها وجسمها.. وبعد شوية الطابور بيكبر وبقااا ورايا كام واحد ووواحده ولقيت الطابور بيزق ف بعضه وغصب عني بقيت بخبط ف طياز اللي قدامي.. واول لما خبطت ف طيازها لقيتها عباره عن كتل ملبن وطرية اوووي.. وبخبط غصب عني وزبي بيقف غصب عني وبقاا بيتغرس ف فلق طيازها ولاحظت انها شوية ترجع بطيزها عليا وشوية تحاول تبعدني بايديها من غير ما حد ياخد باله.. وجات عربية نقل هتعدي م الشارع والطابور كله ضم ع بعضه عشان يوسعوا للعربيه تعدي ولقتني غصب عني غرست زبي بين طيازها اووي وحسيت ان لولا الهدوم زبي كان رشق ف خرم طيزها.. وهيا حست بزبي وهوا راشق فيها من ورا وحسيت بطيزها عماله تقفل ع زبي اووي وتفتح.. قربت براحه من ودنها وقولتلها معلش غصب عني استحملي شوية.. لقيتها بتحاول تتكلم وبتتهته وحسيتها هاجت وبتقولي بصوت واطي.. معلش ولا يهمك بس متزنقش اووي دا.. طلعه بره شوية.. وهيا بتقول كدا وبتلف وشها ليها ولقيتها البت اللي اديتها رقمي عشان لو الواد اللي اتقفش مع مي ظهر تكلمني.. وبصت وقالتلي.. اي دا هوو انت.. بصتلها وقولتلها هو انتي وسلمنا ع بعض.. وقالتلي بس انت جرئ اووي.. اي اللي انت بتعمله فيا دا… قولتلها معلش بقااا هنعمل اي.. وبعدين انا مطلعتش غريب بقااا وضحكت.. وهيا ضحكت وقالتلي لا مش غريب خليك ع راحتك.. وحسيتها بقت هيا اللي بترجع بطيزها اووي عليا وانا بقيت بزنق بزبي اووي فيها.. لقيتها بتقولي بصوت واطي.. يخربيتك اااي دااا ماله كدا.. دا واقف اووي.. قولتلها مهو من الحلاوة اللي هوا شايفها دي.. لقيتها ضحكت وبصت قدامها وسابتني ادقر فيها.. ووصلت للشباك بتاع الفرن.. وقالتلي انت عاوز بكام.. قولتلها هاتيلي ب١٠ جنيه.. راحت قالت للي ف الشباك هاتب١٥ جنيه عيش.. وجابت العيش وخرجت وانا لسه هقوله هات عيش لقيتها شدتني من ايدي وخرجتني م الطابور وقالتلي خلاص انا جيبت ليا وليك.. تعالي بس نهوي العيش شوية واحطوله ف شنطه.. ومشيت معاها لغاية البيت اللي كان الواد ساكن فيه وطبعا عايشه زي ما انتوا عارفين ف شقه دور ارضي وابوها راجل كبير عجوز فاتح محل ع قد حاله بيصلح عجل.. واول لما قربنا من شارعهم لقيتها بتقولي بص اسبقني انت ناحيه البيت.. انت عارفه صح.. قولتلها ااه طبعا.. قالتلي خلاص روح واستناني ف مدخل البيت.. وسبقت هيا ولقيتها عدت ع المحل بتاع ابوها واديتله العيش بتاعها وخلت باقي العيش بتاعي ف الشنطه وقالها اي العيش دا بتاع مين.. قالتله دا بتاع البت سمر اللي فوق.. انت عارف عايشه مع حماتها وحماتها ست كبيرة مبتتحركش وهيا قاعده جنبها مينفعش تنزل وتسيبها وجيبتلها معايا وبالمرة هروح اروق الشقه وامسح وانت افطر ومتستنانيش.. ابوها قالها لااا انا رايح اشتري شوية بضاعه للمحل من وسط البلد ومعايا ساعه مثلا ولما اجي تكوني خلصتي ونفطر سوا.. قالتله طيب.. ومشيت وانا واقف ف البيت مستنيها ولقيتها داخله البيت وفتحت الشقه وانا دخلت ولقيت شقه بسيطه اووي مفيهاش غير سرير وكنبه وتلفزيون ع رف ع الحيطه.. دخلت وقعدت ولقيتها دخلت وقالتلي استني اعملك شاي.. قولتلها ملوش لزوم انا لسه هجيب فطار عشان رايح افطر.. قالتلي خلاص نفطر سوا.. قولتلها معلش مرة تاني.. قالتلي طيب استني لحظه وجيالك.. ولقيتها خرجت م الشقه ورجعت بعد كام دقيقه.. واول لما دخلت وقفلت الباب وراها راحت قلعت العبايه وبقت قاعده بجلبيه بيتي قطن ماسكه ع طيازها وبزازها وشكلها يهيج.. بقولها اي في حاجة ولا اي.. قالتلي لا كنت بشوف ابويا قفل بس المحل ومشي ولا لسه.. قولتلها ولقيتيه هناك ولا مشي.. قالتلي لا خلاص قفل ومشي.. قولتلها طيب خلاص يالا هاتي بقاا العيش عشان امشي.. قالتلي اي دا بسرعه كدا زهقت مني.. اهو ابواحد منكو ياخد غرضه مننا ويسيبنا ويمشي وضحكت بلبونه.. بصتلها اووي وشكلها لبوة اووي ع صغير.. وقولتلها طب بذمتك هو انا لحقت اخد حاجة.. دا طابور وكنا واقفين وانا غصب عني لزقت فيكي.. بصتلي اووي وبصت لزبي بهيجان طالع من عنيها.. وقالتلي هو انت لزقت بعقل.. دا انا حسيته خلاص سنه كمان وهيخرم العباية ويدخل.. بصتلها اووي وقولتلها يارييته دخل.. بصتلي بشرمطه وقعدت ع جري بطيازها الملبن وبتبص ف عيني اووي.. وقالتلي انت ولعتني ع الصبح ورتحت مسكت شفايفي بتبوس فيها وكانها بتغتصبها وانا اندمجت معاها ف البوس وهاري بزازها تقفيش وهيااا اهاتها بقت طالعه بمنيكه وراحت نزلت مرة واحده ع الارض بين رجلي وفتحت سوسته البنطلون وطلعته وبصتله اووي وبصتلي وقالتلي يالهوووي وبتخبط بايديها ع بزازها وبزازها بتترج.. وبتقول يخربيتك شايله ازاي دااا.. وبقت بتفتح بوقها اووي وتدخل راسه ف بوقها بالعافيه وفشخت زبي مص لما خلاص مبقتش مستحمل.. روحت شاددها مقومها وراميها ع السرير لقيتها راحت قلعت الاندر بتاعها ورمته وفشخت رجلها وقالتلي يالا انا مش قادرة.. نيكني بس براااحه انا زي بنت البنوت.. رجعت لورا وقولتلها ااااي.. انتي لسه بنت.. لاااا مش هفتحك.. راحت شداني عليها وقالتلي لااا انا اتجوزت ٣ شهور بس واتطلقت ومكانش عارف يكون راجل معايا.. دا حكتين وينزل وينام.. مستحملتش واتطلقت وعايشه مع ابويا.. روحت قولت بيني وبين نفسي اشوف كسها بنفسي واتاكد احسن تكون بتشتغلني.. وقربت من كسها وفتحته بايدي ولقيت خرم كسها مفتوح فعلا بس خرم كسها صغيررررر اوووي وعمال ينزل ف ميه وغرقاااااانه فششششخ.. روحت قعدت احك راس زبي بين شفايف كسها واخبط بزبس ع زنبورها وهيا تقفش ف السرير وتتلوي وتزووم وكسها ينطر ميه ولقيت زنبورها بيقف زي زب العيل الصغير… وقالتلي ارحمني ونيكني.. هموووت كسي نااار.. روحت حاطت زبي ع فتحته كسها وبزء وكاني بفتحها وهيااا ااااه اااه وبتبص وتبرق وفاتحه بوقها وبتنهج.. روحت مدخل ربع زبي ف كسها وهيا صرخت روحت كاتم بوقها بايدي ورشقت باقي زبي كله فيها وهيا اااااه ااااي كسسسسسسي كسسسسسي اااااااه اتفشختتتتت.. ااااااه كسي اتفتح اااااااه وبقيت بنيك فيها زي المجنون وهيا ااااه اااااه قطعني نيكني اااااه افشخني محرووووممممه ااااااه اااووووف مش قاااادرة وراحت قفشت بكسها ع زبي ولقيتها اتشنجت اووي وطلعت زبي من كسها مرة واخده لقيتها شهقت اووي وكسها بقااا بينطر مية شهوتها اووي لفووق والميت تنزل تاني ع جسمها وجسمها بيتنفض روحت راشق زبي اووي فيها وهيا زي المجنونه فاشخه رجلها بايديها اووي عشان زبي يدخل اكتر وانا بقيت برزع ف كسها زي المجنون وهياا اااه اوووف اوووس اوووي اهريلي كسسسسسسي ونطرت ميتها تاني وفضلت تنطر كام مرة لغاية لما لقيت زبي اتشنح ودبيته اووي فيها وهيا صوتت اووي وروحت مطلع زبي وبقيت بنزل لبني ع وشها وبزازها وغرقتها.. وهديت وبصتلها وهيا بصالي اووي وبتقولي يخربيتك انت زبي دا كان بيدب فيا من حوا.. كسي مهري.. واخدت زبي تمصه وتلحس اللبن منه وتبلع وتقولي يالهوي ع زبك ولبنك.. انت خلاص كيفتني.. لازم تجيلي تاني.. قولتلها هجيلك متقلقيش.. وسيبتها زي ماهيا وخدت العيش بتاعي ومشيت ومش مصدق النيكه اللي حصلتلي ع الريق دي ولا كانت ع البال ولا ع الخاطر.. وكملت وحبت باقي الحاجات ودخلت وامي قالتلي اي كل دا بتجيب الحاجات.. قولتلها معلش ابفرن زحمه اووي.. واحنا بنتكلم لقينا الباب بيخبط.. واختي فتحت الباب وكانت خالتي وبنتها ودخلوا وسلمت عليهم وقعدوا وكل شوية خالتي تبصلي وتقولي اززيك عامل اي.. صحتك كويسه.. وانا اقولها انا بمب.. وهيا تقولي منا عارفه انك بمب وتضحك.. استغربت طريقتها ف الكلام معايا.. وقولت اسيبهم وادخل مع اختي وبنت خالتي المطبخ اجهز معاهم الفطار واهرب من تلميحات خالتي اللي محنناني من ساعه لما كنت بنيك بنتها… ودخلت ولقيت اختي وبنت خابتي وقفين ومدينلي ظهرهم وطيازهم ليا ودخلت براحه وبقيت وسطيهم وحطيت ايدي ع طيز اختي وايدي التانية بعبصت بيها طيز بنت خالتي والاتنين اتخضوا وضحكوا وطبعا كل واحده متعرفش انا عملت اي للتانية وكل واحده فاكرة اني اتحرشت بيها هيا بس وضحكوا وقالولي بس بقاا خلينا نخلص الفطار اطلع برة وسيبنا.. وضحكت وسايبهم وخارج لبرة وسامع بنت خالتي بتقول لاختي اخوكي دا مجنني اووي.. مبقتش قادرة ابعد عنه.. يابت بيعرف يريحني اووي.. ياريت بقاا يدب بتاعه دا فيا ويفتحني ويهريني.. نفسي احس بيه جوايا اووي.. واختي ضحكت وقالتلها بس يابت يخربيتك اية اللي بتقوليه دااا.. بنت خابتي قالت لاختي.. بجد ياهبه بقيت بعشقه اووي وبقيت كل يوم بتخيله معايا واقعد العب لنفسي ومبهداش غير لما بجيب ٦ او ٧ مرات مثلا.. اختي بصتلها اووي وقالتلها.. يالهووي يخربيتك.. طب ازاي وخالتي.. بنت خالتى قالتلها ياعبيطه بعد لما بتدخل تنام بالليل وانا ادخل اوضتي واقفل عليا واهري نفسي لعب.. تعبت اووي ياهبه ونفسي بقااا.. لقيت اختي بصتلها اووي وحضنتها وقالتلها معلش ياحبيبتي بكرا تتجوزي وترتاحي.. بنت خالتي قالتلها انا مش عاوزة غير اخوكي.. نفسي فيه هوا.. اختي بصتلها وضحكت وقالت لها لااا انتي اتجننتي خلااص وضحكت.. وانا واقف بسمعهم وبضحك براحه وسمعت خالتي بتتكلم هيا وامي وخالتي بتقول لامي</p><p></p><p>خالتي: زي ما بقولك كظا البت خلاص حست ببتاعها وبقت زي المجنونه.. كل يوم ياختي تقعد تلعب ف نفسها ومتهداش غير لما تجيب كذا مرا وتنام ياختي</p><p></p><p>امي: ينيلك بت.. طب ياختي متدوريلها ع عريس وتجوزيها</p><p></p><p>خالتي: ياختي البت مش عاوزه واحد والسلام.. دي عاوز واد كدا دكر وبصحته ويكون فحل</p><p></p><p>امي: ضحكت وخالتي ضحكت وقالت لخالتي.. ياختي بكرا تلاقيلها اللي ف خيالك</p><p></p><p>خالتي: بصت الناحيه التانية كدا وقالت بصوت واطي ما خلاص لقيته وضحكت براحه</p><p></p><p>وامي بتقولها بتقولي اي.. قالتلها مفيش ياهتي انا بس مش عارفه البنات كل دا بيحضروا الفطار.. اما اقوم اشوفهم.. وخالتي قايمه وانا مبقتش عارف اعمل اي ولقتني بدخل تاني لاختي وبنت خالتي المطبخ وروحت لازق ف طيز بنت خالتي وبنت خالتي اتخضت تاني وقالتلي بس بقااا اووعي كدا بدلع ومياصه وانا لازق فيها وهيا بتلف وخارجه ف ايديها الاطباق وانا خارج وراها وف ايدي طبق ولازق فيها اووي وبنت خالتي بتزوقني بدلع ومياصه وبتقولي اووعي بقاا وانا لازق فيها اووي وقولتلها ما انتي اللي مجنناني وزبي لازق ف طيزها من ورا وخارجين لاقينا خالتي ف وشنا وشايفه وستمعه كل حاجة.. اه انا متاكد انها شايفه وسامعه.. وبصتلنا اووعي وشيفاني لازق ف طيز بنتها وبتحرش بيها وهيا بتدلع عليا زي عرسان ف شهر العسل.. ولقيتها بصتلنا اووي وبنت خالتي بصت لامها اووي واتخضت والطبق كان هيقع من ايديها روحت انا لازق فيها اووي وحاضنها وبقاا ظهرها كله ف صدري وايدس اتمدت لايديها ومسكت الطبق اللي كان هيقع منها وبقولها مش تحاسبي.. كنت هتوقعي الاكل.. ردت بلجلجه كدا قدام امها.. ممماااا مممااامممااا.. خالتي بصتلها اووي وبصتلي وقالتبها اااه ماما ياروح امك.. اي يابت مالك.. روحت بصيت لخالتي وقولتلها ينفع بنتك كدا يعني مش عارفه تمسكه كويس وكانت هتوقعه وضحكت.. وروحت زانق زبي اووي ف طيز بنت خالتي.. رااحت شهقت وايديها اترعشت.. امها بصتلها اووي وقالتلها.. امسكيه كويس ياخايبه يابنت الخايبة.. اوعي يقع منك وبصالي وضحكت وخرجت.. وانا بلمت شوية من رد فعل خالتي وقولت شكلها معندهاش مشكله وعملت عبيط.. وخرجنا وحطينا الاكل كلنا وبناكل وكل شوية خالتي تقول لبنتها متحطي قدام ابنت خالتك.. متقربي مش عارف اي من ابن خالتك.. وبنت خالتي عماله تحطلي اكل وكمان اكلتني ف بوقي قدامهم وانا عضيت صباعها وهيا صوتت وضحكنا كلنا وقولتلها اصل صوابعك احلي م الاكل وهيا اتكسفت وخالتي وامي بصوا لبعض وضحكوا وقالوا شوف البت بتتكسف ازاي.. وخلصنا اكل وشالوا الاطباق وابويا دخل لبس وقالهم انا رايح مشوار تبع الشغل وممكن اجي بالليل.. وامي قالتله طب استني هلبس وانزل معاك اشتري طلبات للبيت بالمرة.. وابويا وامي نزلوا.. ولقيت خالتي قاعده معايا والبنات ف المطبخ بيغسلوا الاطباق.. وخالتي بتقولي عامل اي واخبارك وصحتك وكلام م الهري دا وانا برد عادي خالص.. ولقيت خالتي بتقولي هوا امك وابوك مكلموكش ف حاجة.. قولتلها حاجة اي دي.. قالتلي اي حاجة يعني.. قولتلها لا محدش قالي حاجة.. لقيتها سكتت كداوسرحت وانا بكلمها وهيا مش هنا.. روحت هزيتها من كتفها وبقولها خالتي خاااالتتتتي.. لقيتها لفت كدا وانتبهتلي وقالتلي بكل تلقائيه منها العهههد وفات بعد الكلمه دي وقالتلي هااااه اااي كنت بتقول اي.. وانا بصتلها كدا وتنحت ف الكلمه.. وهيا قالتلي اي معلش سرحت كنت بتقول اي.. قولتلها بقولك خشي اوضتي نامي شوية عقباب لما امي تيجي.. قالتلي ماشي انا هقوم ارسح شوية وقتمت دخلت اوضتي وانا متمح وسارح ف ام الكلمه اللي طلعالي ف كل حاجة وبقيت مش عارف في اي.. واختي وبنت خالتي خرجوا م المطبخ قعدوا جنبي.. واهتي تقولي مالك سرحان ف اي.. بصتلها وبصيت لبنت خالتي وقولتلهم لاا ابدا مفيش.. لقيت بنت خالتي بتقولي اومال امي فين.. قولتلها ف اوضتي دخلت تنام.. ولقيت بنت خالتي حضنتني اووي وبتبوسني من شفايفي بكل رومانسية واندمجت معايا.. لقيت اختي قامت وشدتها من ايديها وقالتلها يخربيتك امك حوا هتفضحينا.. قومي معايا خلينا ندخل اوضتنا.. وبنت خالتي قامت مع اختي وكول ما هيا ماشية مع اختي لاوضتها لافه دماغها لورا وبصالي لغاية لما دخلوا.. وانا قاعد سرحاااان ولقيت الباب بيخبط قومت فتحت ولقيت مي.. سلمت عليها ودخلت وقالتلي اوماب فين عمو وطنط.. قولتلها نزلوا.. قالتلي وهبه.. قولتلها ف اوضتها مع بنت خالتي.. قالتلي اصل كنت عاوزه هبه شوية كدا.. قولتلها في حاجة ولا اي.. قالتلي اااه هتعملس حاجة كدا واتكسفت وبصت ف الارض.. قولتلها حاجة اي دي يا مي.. اتكسفت اووي وقالتلي هتعملي سويت عشان فرحي خلاص بعد يومين.. قربت منها اووي وقولتلها خليها تنعمهولك اووي عشان دي هتبقي دخلتي عليكي.. لقيتها اتكسفت اووي ووشها احمر وخبطني بايدها ف صدري بدلع وقالتلي بطل بقااا متكسفنيش.. يالا اندهلي هبه.. وندهت اختي وخرجت سلمت علي مي ومي قالتلها ف ودنها واختي ضحكت وقالتلها طب ابوكي فين.. مي قالت لاختي خرج مع باباكي مشوار وتقريبا هيرجعوا بالليل.. مي قالتلها طيب اشتريتي الحاجات.. مي قالتلها اااه كل حاجة جاهزة يالا بقااا عشان نلحق.. اختي قالتلها طيب هلبس العباية ونازل وراكي.. ومي بصتلي وعنيها بصت ف الارض م الكسوف ونزلت وانا قولت لاختي هيا قالتلك اي.. قابتلي بس ملكش دعوة دي حاجات بنات.. قولتلها ايوة يعني هتعملوا اي… بصتلي وقالتلي هعملها سويت عشان فرحها.. ارتحت كدا.. قولتلها اااه سويت.. وقربت من ودن اختي اووي وقولتبها طب ابقي اتوصي اووي بيها وخليها ناعمه زي الحرير وضحكت.. واختي ضحكت وقالتلي اوي انت دماغك رايقه.. ودخلت لبست العباية ونزلت.. وانا لقيت نفسي لوحدي ودخلت اوضه اختي لقيت بنت خالتي قاعده ع السرير.. دخلت وزقيت الباب ورايا بس اتوارب ومتقفلش وهيا شافتني وقامت نطت ف حضني وبقينا بناكل شفايف بعض وانا هاريها تقفيش وحك ف كسها من فوق الهدوم لغاية لما ساحت ولقيتها بتقلعني البنطلون ونازله مص ف زبي زي المجنونه وانا وهيا بقينا ف لحظه ملط وبقيت نايم عليها وبحك زبي بين وراكها وبين شفايف كسها وهيا قفشاه بوراكها وبتحرك جسمها وتحك كسها اوووي ف زبي وتظزوم وكسها مغرق الدنيا ونيمتها ع بطنها وبقيت باخد عسلها بايدي واحطه ف خرم طيزها وانيكها بصوابعي وهياا تزووم اااه اامممم اوووف اااه اوووي ادي اووي اااه نيكني مش قادرة نيكيني.. روحت قايم وحطيت زبي ع خرم طيزها وهيا فلقست وبقا وشها ف السرير وايديها الاتنين فاشخه بيها طيازها.. وتقولي دخله مش قادةر.. عوزاه كله.. افشخني اووي.. وبدخل زبي ف خرم طيزها وهيااا اااه تخيين اووي اووف بيوجع اااه.. ااااه اااي وانا بنيك فيها وماسك شعرها بايدي وزبي نازل رزع ف طيزها وطيازها بتترج قدامي وكسها عمال يجيب وينطر ومغرق السرير تحتها.. لقيتها مرة واحده بتقولي دخله ف كسي بقااا نيكسن مش قادرة افتحني يالاااا اااه كسي ناار عاوز زبك ف كسسسسسييي وراحت نطرت ميتها.. روحت قولتلها لا مينفعش انتي بنت خالتي ولازم اخاف ع سمعتك.. هتفضلي بنت لغاية لما تتجوزي وبعد كدا ابقااا هنيكك براحتك ف كسك.. ووانا بقولها كدا وبنسك فيها وهيا اهاتها طالعه وعيني جات ع الباب ولاحظت خالتي واقفه وبتبص علينا.. ايوة خالتي وعيني جات ف عنيها كمااان.. ودماغي عكلت ايرور ازاي خالتي شيفاني مقلع بنتها ملط وبنيكها ع سرير اختي وشايفه بنتها تحت زبي بتتلوي زي الشرموطه وساكته وبتتفرج كمان.. طب مهي شافتني لازق فيها ف ابمطبخ وسكتت.. معقول تكون عارفه م المرة اللي فاتت اني نكت بنتها.. طب ساكته ليه.. ومحستش غير وبنت خالتي بتقولي نيكنس اووي اووي مالك بتنيك براحه ليه كدا.. ارزعني اووي ااااه خرمي ولع حراام عليك اوووف اااااه.. ومسكتها من شعرها وبقيت برزع فيها اووي ولحمها بيطرقع وطيازها بتترج وايديها بقت ع كسها بتفرك اوووي فييه وبتقولي حرااام عليك بقااا كسسسسي اااه عوزة زبك يدخل كسسسيييي عاوزة اتنااااك ااااه وقولتلها وانا بنيكها اوووي وعيني ف عين خالتي.. اه بقيت باصص لخالتي ف عنيها وخالتي كمان بصالي ف عنيا.. مش هفتحك.. هنيكك ف كسك لما تتجوزي انتي بنت خالتي ولازم اخاف عليكي ولقيتها اترعشت اوووي وكسها نطر مية كتيرر وغرق السرير اووي واترمت ع بطنها وزبي خرج من طيزها.. وببصت لخالتي لقيت خالتي باصه ع زبي اووي ومبرقه وكانها مش مصدقه حجم زبي دا وكل دا كان فاشخ طيز بنتها.. روحت وانا باصص ف عنيها نمت بجسمي ع بنت خالتي ورازع زبي ف طيزها للاخر وهيا صوتت اووي وصوتها كان عالي.. وبقيت برزع ف طيزها وهيا تصرخ اووي وتعيط وتقولي كفاية كفاية اااي اااي اااه اووف وجعني ااااه روحت كابس زبي للاخر وبقيت بنطر لبني ف طيزها وهيا توحوح.. اااه ياااح ياااح لبنك سخن اووي.. اااه بيلسعني من جوا.. اووف كل دا لبن بطني اتملت يالهووي.. اااه.. وطلعت زبي من طيزها واللبن بقا طالع من طيزها وبينزل ع كسها وهيا مفشوخه وخالتي باصه لبنتها وشيفاها مفشوخه وطيزها مفشوخه ومليانه لبن واللبن نازل ع كسها وشايفه ايد بنتها بتدعك كسها بلبني.. روحت وقفت قدام بنت خالتي وهيا مسكت زبي وبقت تمصه وتلحس اللبن من عليه وتبلعه.. واترميت جنبها عريان ملط وخدتها ف حضني وهيا حضاني اووي وبتقولي انا بجد بتبسط اووي معاك.. لسه مفتحتنيش كنت هموت واخد زبك ف كسي.. قولتلها متبقيش عبيطه انتي بنت خالتي ولازم احافظ عليكي لغاية لما تتجوزي.. وليكي عليا لما تتجوزي افشخ كسمك نيك… وضحكت وهيا ضحكت وكل دا وخالتي واقفة بتبص علينا وانا كل شوية ابص بطرف عيني ع خالتي والاقيها واقفه وقولت خلاص كدا مدام متكلمتش يبقي الموضوع ع هواها.. وبعد لما قولت لبنت خالتي هفشخ كسمك وضحكنا لقيتها مرة واحده قامت اتنفضت وقالت يالهووي يالهووي امي امي.. قولتلها يابت امك نايمه جوة.. وحسيو خالتي مشيت رجعت ع اوضتها.. قامت بصت ناحيه الباب وهديت شوية ولبست هدومها بسرعه وخرجت فتحت باب اوضتي بالراحه لقت امها ع سريري نايمه.. خدت نفسها وهديت وقالتلي انا بجد اتمتعت معاك اووي.. قولتلها وانا ليكي عليا محرمكيش من المتعه دي.. وحضنا بعض وقالتلي انا هدخل انضف نفسي بقاا واخد شاور واطلع.. ودخلت تاخد شاور وانا لقيت نفسي دخلت الاوضه ع خالتي ووقفت عن وشها وببصلها اووي وببص لوشها وهيا مغمضه عنيها ومتعرفش اني واقف.. وتقريبا حست ان الصوت سكت وفتحت عنيها ولاقتني واقف ببصلها اووي.. قامت قعدت وقالتلي اي ياواد مالك واقف كدا.. قولتلها ابدا مفيش اصل انتي وحشاني.. بصتلي اووي وضحكت وقالتلي انا بردوو اللي كنت وحشااك.. مااشي.. وقامت خرجت م الاوضه وانا وراها وقالتلي اومال اختك فين.. قولتلها نزلت عند جارتنا انتي عارفه فرحها بعد يومين بقاا ونزلوا عشان تعملها حاجت بنات وضحكت وهيا ضحكت.. وبصتلي وقالتلي عقبال ما اجهزلك عروستك بايدي.. بصتلها اووي وقولتلها لا ملكيش دعوة هيا عجباني كدا وضحكت وهيا ضحكت وخلاص فهمنا بعض وشوية لقيت بنت خالتي خارجه م الحمام ولاقه شعرها ف الفوطه وخارجه ووشها منور زي متكون عروسه جديدة.. وخرجت لقت امها ف وشها اتلبخت.. مممااا مممامممااا.. قالتلها ايوة ياختي ماما.. بنت خالتي قالتلها انتي صحيتي امتتي.. قامت خالتي بصتلي وضحكت وبصت لبنتها وقالتلها لسه صاحيه حالا.. بنت خالتي حطت ايديها ع صدرها واتنفست كدا وقالتلها اصل انا نمت وحسيت الجو حرر قولت ادخل اخد دش.. خالتي بصتلها اووي وقالتلها حمام الهنا ياحبيبتي عقبال حمام فرحك.. وبنت خالتي اتكسفت.. وهالتي بصتلي وبصت لبنتها وقالتلها بس وشك نور يابت بعد الحمام وضحكت.. وبنت خالتي اتكسفت ودخلت اوضه اختي تكمل لبسها.. وخالتي بصتلي اووي وقالتلي وانت مش هتقوم تاخد دش انت كماز.. قولتلها شوية كدا.. بصتلي وقالتلي ليه في جوله تانية وضحكت.. بصتلها وقولتلها جوله اي.. بصتلي اووي وقالتلي بص انا عارفه م المرة اللي فاتت انك بتنام مع بنتي.. زخوفت تكون فتحتها بس بعد لما شوفتك انهارده وشوفت ازاي انت راجل ومحافظ عليها انا هسيبهالك وخصوصا انك دكر بجد وقادر عليها.. اصل بنتي دي مش عاوزة غير دكر زيك كدا.. وكلام خالتي نازل ع ودني ومش مصدق وازاي الامور بقت ع المكشوف كدا لا وكمان عوزاني افضل مع بنتها زي منها.. قولتلها ياخالتي الموضوع مش كدا بسسس بسسس.. قالتلي مش عاوزة اعرف حاجة.. لنا قولتلك انا معنديش مشكلة خلااص.. بس فى حاجة مهمه اووي اووي لازم تعرفها.. قولتلها هيا اي.. قالتلي بص.. وسكتت. قولتلها في اي.. قالتلي لا خلاص مفيش مفيش.. وسكتت وانا قومت اخد دش وفضلت تحت الميه بحاول استوعب اللي حصل.. واختي كانت خلصت وطلعت وانا خارج م الحمام لقيت اختي وخالتي قاعدين وبيتكلموا.. وانا قولتلها خلاص خلصتي.. قالتلي اااه خلصت.. اوعي بقاا ادخل اخد دش احسن ملزقه.. وضحكت وخالتي ضحكت وانا دخلت اوضتي وكملت لبس وخرجت وامي كانت رجعت من برا واختي خرجت دخلت اوضتها.. ولقيت بنت خالتي وشها منور ومسرحه.. اختي قالتلها بت اوعي يكون اللي ف بالي حصل.. بنت خالتي قالتلها اااه حصل طبعا.. اختي قالتلها يخربيتك وامك.. مش خايفه تشوفك.. قالتلها لاا بعد لما نامت عملنا سوا.. واختي بصت ع السرير وقالتلها يخربيتك اي كل دا غرقتيلي سريري.. بنت خالتي قالتلها معرفش بحد ياهبه اهوكي بيخليني ف دنيا تاني ومبحسش بنفسي وبفضل اجيب كل اللي جوايا لغاية ما جسمي يتهد.. وفضلوا يضحكوا سوا.. وامي وخابتي دخلوا المطبخ يعملوا الاكل.. وسمعت خالتي بتقول لامي</p><p></p><p>خالتي: بقولك اي ياختي انتي لازم تفاتحي الولاد ف الموضوع اياه</p><p></p><p>امي: ياختي كل لما اجي اقوله معرفش لساني يتربط ومقدرش اقوله</p><p></p><p>خالتي: ياختي الواد خلاص كبر وكبر اووي اووي.. وضحكت</p><p></p><p>امي: منا عارفه ياختي وشوفته وضحكت.. لقيت امي لفت لخالتي وحطت ايديها ف وسطها وقالتلها.. وانتي عرفتي بقاا منين ان الواد كبر اووي</p><p></p><p>خالتي: بصي ياختي هقولك بس خلي الكلمتين دول بيني وبينك</p><p></p><p>امي: طبعا ياختي قولي</p><p></p><p>خالتي: فاكرة المرة اللي فاتت لما نزلت انا وانتي نروق شقته البت مي وبعد ما خلصنا ونزلت انا وبنتي وكانت نازله مفشخه ع السلم وقولتلك</p><p></p><p>امي: اااه طبعا فااكرة.. وانتي قولتيلي تلاقيها كانت هاريه نفسها فوووق</p><p></p><p>خالتي: بعد لما روحنا ياختي البت خريت ع الحمام استحمت وخرجت دخلت اوضتها نامت وانا قولت ادخل هدومها واغسل ولقيت ياختتي اندر البت غرقااان لبن رجااااله.. يتعصر عصر كدا ينزل لبن.. بصراحه اتخضيت وخوفت البت تكون اتفتحت ومبقتش عارفه اروح فين واجي منيز واعمل اي ولقيت نفسي بجسب سويت واستنيتها تصحي وقوبتلها تتالي يابت انضفك وبعملها سويت وبصيت بخباثه كدا عليها لقيتها لسه بالبرشامه.. هديت ياختي وخدت نفسي وارتاحت وقولت لازم اعرف اي الموضوع.. وانهارده بعد لما نزلتوا البت جارتكوا خدت هبه عشان تعملها سويت عشان فرحها وانا دخلت نمت ف اوضه ابنك وصحيت ياختي ع صوت اهات واحده بتتناك واتسحبت لقيت الواد ابنك ماسك بنتي ع السرير وهاريها ياختي ببتاعه اللي عامل زي الشومه والبت نايمه تحت منه وسيباله نفسها وسايحه خالص وقالتله افتحني وهوا مرضيش وقالها انتي بنت خالتي وكان راجل بجد يحيمه لشبابه.. بس يابت دا مسبهاش غير لما هدها خالص.. بس اوعي تحيبي سيرة لحد ولا حتي الواد ولا ابوة.. انا ياختي هسيبه يريحها مدام هوا محافظ عليها لغاية لما نخلص بقااا من موضوع العهد دا ياختي وبعد كدا نشوف لو الواد عاوز البت مش هلاقي راجل احسن منه ليها.. لقيت امي بصالها ومتنحه وقالتلها</p><p></p><p>امي: يالهوي يخربيتك بقاا شايفه بنتك بتتناك قدام عينك وساكته</p><p></p><p>خالتي: يابت بقولك عمل معاها من ورا والبت بنت بنوت زي ما هيا</p><p></p><p>امي: بصتلها وقالتلها فكرك لو جوزنا الواد للبت ممكن نخلص من الموضوع اياه</p><p></p><p>خالتي: بصي ياختي انا مظنش انه هينفع. دا عهد علينا من زمااان.. انتي نسيتي ياختي ولا اي.. نسيتي انتي وانا نبقي مين ولا ولاد مين..</p><p></p><p>امي: بصتلها اووي وبصت تاني وكملت الاكل وقالتلها لا ياهتي منستش.. هي دي حاجة تتنسي</p><p></p><p>وكملوا الاكل عادي وحسيت امي خارجه روحت جريت قعدت ف الصاله عادي وامي خرجت لقتني.. قالتلي انت قاعد هما من امتي.. قولتلها لسه خارج من اوضتي.. قالتلي ماشي.. وهيا ماشية بصالي اووي كاني اخدت الميدالية الذهبيه ف الاولمبياد.. ودخلت اوضه اختي</p><p></p><p>وبصت لملاية السرير وشافتها متبهدله منش شهوة كس بنت خالتي وغرقااانه.. قامت امي لمت الملاية وقالت اصل هغسل وبصت لبنت خالتي وقالتلها وشك منور اووي يابت واحلووو وضحكت.. وبنت خالتي بصت لاختي واختي بصتلها وقالت بكسوف لامي شكرا ياخالتوا وامي خرجت م الاوضه وراحت للمطبخ وسمعت بنت خالتي بتقول لاختي.. يالهههوووي خالتو هتشوف اللي ع الملاية.. يالهووي هنقووولهااا اي لو سالتنا</p><p></p><p>هبه: مش عارفه.. يخربيتك انتي يعني مش قادرة تمسكي نفسك</p><p></p><p>بنت خالتي: مش قادرة ياهبه بجد مبقدرش امسك نفسي قدامه وبلاقيني ضعف وسلملتله نفسي</p><p></p><p>هبه: خلاص خلاص هنقولها اي حاحة.. قوليلها ميه او الكريم وقع عليها او اي حاجه</p><p></p><p>ولقيت امي دخلت المطبخ وماسكه الملاية وخالتي بتبصلها وتضحك وقلالتها شوفتي بقااا</p><p></p><p>امى: يالهوي ياختي دا البت مبهدله الدنيا.. دي البت فعلا مينفعهاش اي راحل.. دي عاوزة دكر بجد</p><p></p><p>خالتي: وانا بصراحه بعد اللي شوفته مش هسيبها غير لابنك</p><p></p><p>امي: ياختي وانا مش هلاقي احسن منها.. بسسس بسسسس</p><p></p><p>خالتي: فاهمه ياختي فاهمه.. مش عاوزة العيال تدخل تجربه وتبوظ عشان الموضوع ايااااه.. انتي لازم تتصرفي بقااا وتخلصي الموضوع دا بسرعه.. خلاص العيال كبروا ووقتهم كدا ينفذو هما كمان العهد</p><p></p><p>امي: ياختي لما يجي ابوه من برااا هنشوف هنفاتحه ف الموضوع دا ازاي</p><p></p><p>خالتي بصت لامي اووي وضحكت وخبطت امي ع صدرها.. وقالتها ابوة مين فيهممم وضحكت</p><p></p><p>وامي قالتلها يخربيتك يابت اقصد جوزي.. وضحكت</p><p></p><p>وانا اتصدمت فششخ.. احااااا يعني دا مش ابويا.. طب مين ابويا.. احا انا ابن مين.. ولقيت نفسي بهديني وبقولي اتقل واصبر هتعرف كل حاجة ف القصه الجاية اللي اسمها العهد وهتبقي تكمله لدي</p><p></p><p>انتظروني ف جزء جديد بالسلسلة الرابعة</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ابيقور, post: 42957"] قبل ما ابدء ف الجزء دا كان فيه طلبات كتير احط اسمامي للشخصيات بدل الوصف.. فا هط اسماء للشخصيات وكل شخصية جديدة هتظهر ف الاحداث او شخصية قديمه وهتظهر تاني هقولكم اسمها وياريت المشرفين يضيفواا رابط السلسله الاولي والتانية هنا عشان اللي حابب يتابع الموضوع بدء ازاي.. وبشكر كل اللي دعمني وبشكر بردوو اللي كانت ردودهم سلبيه.. واتمني اكون بقيت احسن ف الجزء دا هعرفكوا باسماء الاشخاص حاليا اختي: هبه الواد اللي بنيكه هوا وامه ومعايا ف المدرسه: بيدو البنت جارتنا اللي اتناكت م بتاع السوبر ماركت: مي الواد البلطجي اللي ف المدرسه: حسن اخت الواد البلطجي: هند جوز اخت الواد البلطجي: حنفي البنت اللي كانت بتلفت انتابهي: هيام [HEADING=2]ودي كانت البداية | السلسلة الثالثه |[/HEADING] وقفنا السلسله اللي فاتت لما نيكت جارتنا مي وسيبتها وكلعت الشقه وفتحت ودخلت لقيت اختي لابسه قميص نووم ابيض شفاف بيبي دوول واندر فتله ولمه شعرها لفوق وحاطه ميك اب خفيف كانها عروسه.. دخلت كدا وبصتلها وتنحت وقولتلها اي القمر دااا كله هبه: اي رايك بقااا ف القميص دااا.. وبتوريهولي وهيا بتلف والقميص بيترفع وبيبين فخادها اللي اتلمت وادورت وطيزها اللي كبرت وبزازها اللي كبرو وسوتها اللي اتنفخت انا: يجنن بصراحه يا هبه.. بتاع مين دا يابت هبه: بتاعي طبعا.. دا م الحاجات اللي ماما بتجيبها ف جهازي انا: طيب مش خايفه امك تعرف وتموتك هبه: تصدق انت غلس.. يعني لابساه عشانك وانت ولا عندك ددمم.. وربعت ايديها ولفت وادتني ظهرها انا:: حضنتها من ظهرها وقولتلها بس كبرتي يابت وجسمك اتدور وبقيتي عروسه.. هبه:: بتتمايص كدا وتزوقني وتخش اوضتها.. اووعي مدا سيبني خسارة فيك القميص انا هدخل اقلعه واشيله مكانه انا: دخلت وراها وقعدت ع السرير وهيا قلعت عريانه وشالت القميص والاندر بتاعه مكانهم ولسه هتلبس اندرها وسنتيانها قومت قايم وماسكهم منها وبوستها ف شفايفها وهيا اندمجت معايا وساحت اوووي وصوابعي بتلعب ف كسها وهيا بقت بتقفش ع صوابعي بوراكها وتزوووم وكسها مغرق وراكها وايدي انا: بكلمها بحنية وبوقي جنب ودنها... يالهوووي ياهبه كسك مغرق ايدي ميه.. قد كدا انتي تعبانه هبه: اااه مولعه مش قادرة خااالص كسي بينبض اوووي وسخن نااار.. البيريود خلصت امبارح من عليا وبعدها ببقي هموت وات.. انا: كملي سكتي ليه.. هتبقي هتموتي واي؟ هبه: بس بقااا متكسفنيش.. ااااه اااي مش قادرة انا.: اي مش هتقولي لاخوكي حبيبك مالك هبه: تعبانه اوووي مولعه حرااام عليك.. ياترحني يا تسيبني انا؛: مقدرش اشوف اختي حبيبتي هايجه كدا واسيبها طبعا هبه: ايديها بتحسس ع زوبري.. اوووف عليك انت من ساعة ما فتحت عنيا ع الحاجات دي معاك وانت بقيت فتي احلامي وبقيت بحلم بيك جوزي وبصحي مغرقه نفسي اووي انا: وانا عمري ما حبيت غيرك.. انتي كل حياتي هبه: نزلت وقلعتني البنطلون ونزلت مص ف زبي اووي انا: اااه مصي زب اخوكي اوووي.. عجبك زب اخوكي يا هبه هبه: احلي واطعم زب.. انا نفسي اتجوزك انت وتفتحني انا: نفسي انيك كسك اووي ووقفتها وهريت بزازها تفعيص ومص وايدي بتفعص ف طيازها وهيا رجلها مبقتش شيلاها روحت منيمها ع السرير ع بطنها واخدت كريم شعر بتاعها ودهنت خرم طيزها ودهنت زبي وحطيت زبي ع خرم طيزها هبه:: ااااه براحه عليا خرمي اديق تاني.. بقالك كتير معملتليش من ورااا... اوووف براحه بتاعك تخييين بيوجعني.. ااااه ااااي انا: طيزك حلوة اووي ياهبه.. يابخت اللي هيتجوزك يابت هبه: انا اتجوزتك انت خلاص وبقيت راجلي... اااه براحه ع اختك خليك حنين عليا.. اووف بيوجع يااااح وانا نازل نيك ف طيزها وبهبد اووي وبرزع وهيا تصوت وتصرخ لغاية لما حسيت اني هجيب انا:: اااه اااه هبه انا هجيب لبني خلاااص ااااه هبه: اوووف نزل جوايا بقااا انا خلاص مش قادرة خرمي ولع ارحمني انا ااااه اااااح.. وبنطر لبني بكل قوة هبه؛: اااوف يااااح يالهوووي بيلسوعني اوووي جوااا.. وحشني اووي انك تنزل فياااا.. اوووه انا: اتبسطتي ياحبيبتي هبه: قامت ولفت وبتبصلي.. وبتقولي انت احلي اخ ف الدنيا مريح اخته ومكفي طلباتها وضحكتلي وبتقوم واللبن نازل من طيزها ع وراكها انا: رايحه فييين هبه: هدخل الحمام انزل اللي ماليني من ورا دا ونازل ع وراكي.. انت مبهدلني يخربيتك. وبتضحك بمياصه انا دخلت وراحها الحمام.. هبه: بتبصلي.. عايز اي تاني مش كفاية بقااا انا: لسه مشبعتش منك.. انتي وحشاني اووي هبه: وانت كمان بصراحه كنت واحشني وعوزاك انا: طيب تعالي احميكي هبه: تعالي يالا ودخلت معاها تحت الدش وانا ملط وهيا ملط وفتحت الدش وبقيت بدعك جسمها وهيا بتحزء وتنزل اللبن من كيزها وانا بدعك طيزها وكسها باللبن وهيا بدىت تسيح لما بدعك كسها بلبن زبي.. هبه:: بس حااسب حاجة منك تدخل فيها واحبل انا: متخافيش.. وحطيت الميه ع كسها ونضتها وهيا ساحت ولفيتها وهيا فلقست وادتني طيزها وحشرت زبي تاني ف الحمام وبقيت بنيكها ع الواقف وهياا... اااه اوووي اديني اووي تاااني وصرخت ورجلها اترعشت وجابت شهوتها... وانا نزلت فيها تاني ولبسنا وخرجنا هبه: انت تعبتني اووي بس اتبسطت اووي انا: وانتي بصراحه وحشاني اووي ومش هبعد تاني عنك كل كدا هبه: طيب ازاي بس والبيت ما انت شايف الحصار انا: متقلقيش ليها مليوون حل هبه: احكيلي بقااا يا استاذ عملت اي مع البت مي لما نزلتلها... حكتلها كل خاجة حصلت هبه: يخربيتك انت مفيش واحده الا لما تن.. وسكتت وضحكت انا: قولتلها متكملي سكتي ليه.. قصدك انيكها وضحكت هبه: ااه كدا.. بس اي بقاا قولي البت مزه وبتغمزلي انا: كرباااج بنت الكلب بتموت ف العنف والشتيمه والضرب هبه: يالهوووي وبتستحمل تتضرب وهيااا بتتناك انا: دي متعتها بقااا هبه: لا انا غيرهم ولو واحده خدتك مني هقتلها انا: محدش يخدك مني.. انتي بتاعتي انا وبس هبه: يخليك ليا وحضنا بعض وعملنا واحد تاني ونمنا ومصحيناش غير الصبح عشان نروح مدارسنا .. استنوني ف جزء جديد بالشكل الجديد والاحداث الجديدة واشخاص جديدة وقديمه وتطورات تاااني كتيررر الجزء الثاني بعد ما نيكت اختي هبه ف طيزها ونمنا ف حضن بعض ومحسيتش غير بجرس التليفون الارضي بيرن وقومت جري مخضوض ورفعت السماعه انا: الوو الووو مييييين؟ ولقيت صوت ابويا ف التليفون وهوا بيعيط وبيقولي جدك مااات وسامع صوووت صويت حررريم وزيطه جامده انا: عيطت م الموقف والخضه بصراحه وقولتله انا هجيلكم البلد انا واختي ابويا؛: لا خليك انت واختك عندكوو مدرسه ودروس ومذاكرة... خلي بالك من اختك كويس وعايزك تقول لمي ان ابوها معايا بالتاكس بتاعه ف البلد وهيقعد معايا الاسبوع وهيجيبنا... وقالي اقولكم تخلوا مي بنته تقعد معاكم وتاكل وتبات معاكوو لغاية لما نرجع ولو الفلوس اللي معاكوو خلصت خش افتح دولابي هتلاقي جاكت البدله بتاعي ف جيبه اللي جوا هتلاقي فلووس تاااني لو احتاجتو حاجة خد من الفلوس دي وجيب عشان انا وامك هنقعد هنا اسبوع ونيجي اخر الاسبوع نكون خلصنا العزا انا: خلاص ماشي يابابا وعيطت معاه شوية وقفلنا السكه وانا ماشي ورايح للاوضه ودخلت وكل دا واختي نايمه زي المقتوله ولا حاسه بحاجة... روحت قعدت جنب اختي وبشيل شعرها الناعم من علي وشها وببصلها ونايمه زي ******* وعلي فكرا هيا تشبة ياسمين عبد العزيز اووي ف الشكل والجسم.. حبيت اوصفلكوا بردوو عشان تركزو شوية ف الملامح... المهم وانا بشيل الشعر من علي وشها وببصلها اووي وبصحيها براااحه خالص انا: هبه.. هبه.. قومي عاوزك ف حاجة هبه: بس بقاا سيبني انا مش قادرة تعبانه وجسمي كله مكسر بسببك.. نااام بقاااا انا: يابت مش بصحيكي عشان انيكك هبه: وكانت بتفتح عنيها وبتبصلي وهيا بتحاول تقوم.. اي عاوز اي.. بصتلي كدا وقالتلي.. ااااي دا.. انت بتعيط.. وحضنتني اووي.. ولما حضنتني حسيت اني عاوز اعيط.. واترميت ف حضنها وقعدت اعييط اووي.. وهيا بتطبطب عليا وساكته وسيباني خالص اخرج كل الشحنه اللي جوايا واهدي.. لغاية لما هديت ف العياط وبقيت باخد نفسي طبيعي هبه: يالهووي مالك فيك اي قووولي انا اختك حبيبتك وسندك.. احكيلي انا: مفيش بس التليفون رن ورديت ولقيت بابا وبيقول جدي مات وماما بتصوت وصوت عياط بابا ف التليفون خلاني ضعفت وقعدت اعيط اووي... قامت حضاني وقالتلي هبه: انت احن اجمل اخ ف الدنيا.. انا محظوظه بيك بجد انك اخويا انا.. انا: ببصلها وبضحك كدا وبقولها.. ليه يعني بس.. منا عادي زي اي حد هبه: لا انت مش زي اي حد ولا هيبقي فيه حد زيك.. انت جواك حنية للي حواليك وقلبك كبير اووي... وحبت تفك الجوو وتضحكني.. راخت قالت كمان وبتاعك اكبر من قلبك الكبير وضحكت وانا ضحكت انا: بقولك اي ياهبه احنا هنقعد اسبوع لوحدنا كدا هبه: بتقرب مني وبتبوسني من شفايفي.. وبتقولي.. دا هيبقي احلي اسبوع بنسبالي عشان هتبقي ليا انا وبس انا: ببوس فيها وايدي بتقفش ف بزازها الملبن وبقولها.. انا بتاعك طوول منا عايش ومش هبعد عنك ابدا هبه: انا لو حسيت انك بعدت عني هموت نفسي انا: حضنتها ونمت فوقيها ووشي لوشها وببوس شفايفها وبقولها.. هفضل معاكي حتي بعد متتجوزي.. هتبقي متجوزاني ومتجوزة جوزك.. قالتلي وانا هبقي مراتك ولما تتجوز هيبقي عندك اتنين ع زمتك.. وبتضحك انا: بس انتي الاولي واول واحده داقته.. وروحت قايم وحاطط زبي ف بوقها وبقوبها دوقي براحتك قبل ما واحده تاني تشاركك فيه.. وهيا مسكت زبي زي المحرومه ونازله مص وعضعضه ف راس زبي وشفط انا: ااااه يا هبه حاسس يابت اني هنطر لبني هبه: هاته هنا ف بوقي خليني ابلعه احسن جعانه وبطني فاضية انا: هعبيلك بطنك لبن وانيمك شبعانه ومبسوطه... اااااه هجيب اهوه ابلعي زبي واشفطيهم وهاتيهم من جوا يالا هبه: نازله مص وشفط ف زبي وبالعه راس زبي ف زوها وزبي بقاااا بيضرب كتل لبن ف زورها ع طوول وهيا بيتبلع وزورها بيفتح ويقفل ع راس زبي وهيا تشفط وتبلع لغاية لما صفت زبي خالص ونضفته هبه: يالهووووي ع لبن حساااه بيمشي جوا مصاريني وسخن وتقيل.. انا: انتي فجرتي اووي وبقا يتخاااف عليكي يابت.. انتي لازم تتجوزي وتتلمي لو سبناكي هتفضحينا وضحكت هبه: انا فتحت وفجرت ع ايدك وعمري ما هبقي كدا مع حد غيرك انت وبس.. حتي لو اتجوزت هكوت بردو. متحفظه شوية معاك.. انما انت كل راحتي بلاقيها معاك وف حضنك انا: يخليكي ليا يا اجدع اخت وصاحبه وكل حاجة ليا هبه: ويخليك ليا يا اجدع اخك وصاحب وزوج وكل حياتي وخدتها ف حضني ونمنا لغاية الصبح وصحينا الصبح ف معاد المدرسه انا: بقولك اي ياهبه انا عايز اخد الاسبوع دا اجازة م المدرسه واقضية بقااا هبه: وانا كمان نفسي اخده اجازة ونقضية انا وانت سوا انا: خلاص جالتي فكرة.. انا هروح المدرسه واقولهم ان جدي اتوفي وهنسافر اسبوع واجي ع البيت هبه: فكره بردوو وانا كمان هروح اعمل كدا واجي انا: اااه يا هبه صحيح نسيت اقولك ان بابا قالي ان ابو مي هيقعد معاهم الاسبوع دا هناك لغاية لما يخلصوا العذا ويجيبهم تاني بالتاكس.. وقالي نخلي مي بنته تيجي تقعد هنا تاكل وتشرب وتبات معانا لغايه لما ابوها يرجع.. وهيا بصالي كدا هبه: ومالك بتقولي وانت فرحااان كدا.. اي انت لحقت تحن ما انت لسه نايكها امبارح انا: انتي لسانك بقااا ابيح قوووي ياهبه هبه: البركة فيك طلعت الاباحه اللي جوايا انا: وانا مبسوط بقباحتك دي يالبوة هبه: انا لبوة لسك انت بس وقبيحه معاك انت بس وحضنتني وقالتلي لو عاوزها تيجي تبات معانا وتنيكها انا معنديش مانع وهسلك الجو كمان... انا: اشطاااا خلاص انا هروح المدرسه وانتي نازله للمدرسه عدي علسها وقوليلها ووانتي راجعه خديها معاكي شقتنا عقبال لما اجي هبه: ماشي وهجهزهالك بايدي كمان.. وتغمزلس وبتضحك انا: وانا بثق ف زوئك يا قلبي.. وحضنتها ونزلت ركبت الميكروباص عشان رايح المدرسه ولقيت البت اللي بتلفت انتباهي هيام: انا بقيت بستني الميكروباص يعدي وابص فيه ولما بشوفك بشاورله عشان اقعد جنبك ان: ا اي يابت وحشتيني ووحشني مصك لزبري هيام: وانت وحشتني اووي وطعم زبرك وحشني ولبنك وحشني انا: طيب اي فاضية امتي هيام: انا جهزالك حتي لو هتقولي دلوقتي هقولك يالا بينا.. بس هنروح فييين قعدت افكر وسرحت ولقيت السواق بيقول اللي طلع ومدفعش الاجرة انا: معلش ياسطي سرحت بس.. وطلعت الفلوس وبديهاله ولقيته حنفي السواق انا: ازيك ياسطي حنفي حنفي: اي دا ازيك يا رجوله عامل اي.. خد الاجرة خلاااص بقااا عيب اخد منك انا: لاااا دا شغل والشغل مفيهوش مجاملات.. امسك اجرتك اهيه... وجاتلي فكرة بنت حرااام وقتها اني انسب مكان ليا بيت هند مرات حنفي اختك حسن اللي معايا ف المدرسة.. وروحت مقرب من ودن هيام وقايلها انا: بقولك اي انا عندي مكاان دلوقتي.. تيجي نطلع علي هناك هيام: بجد... فييين.. بس ميكونش بعيييد انا: مش بعيييد ولا حاجة.. بس دي شقة واحده اعرفها وهنروح هناك وهعرفك عليها وهيا هتفهم وتسيبنا نقعد ع راحتنا هيام: دي مين بقااا المعرفه دي وعلاقتك بيها لغاية لفيين انا: علاقتي بيهااا اكبر من علاقتي بيكي.. هيام متحوزة وبنام معاها ع فكرا هيام: يعني علاقتك بيها ف السرير وبس انا: بس مجرد مصلحه مش اكتر هياام: يعني انت واثق فيها وامان انا: طبعا امان الامان هيام: طيب هنروح دلوقتي ولا امتي انا: اااه هروح المدرسة اقولهم اني اجازة عشان عندنا ظروف وامشي وانتي تستنيني بره وهخرجلك ونروح ع طوول هيام: خلاص ماشي بس متتاخرش جوا انا: لا ع طوووول مش هتاخر عشان نلحق نقعد مع بعض شوية يا حته هيام اتكسفت كدا وبصت ف الارض ووصلنا عند المدرسه ونزلنا وخليت هيام تقف بعيد عن المدرسه وقولتلها خليكي هنا وهرجعلك متتحركيش.. وسيبتها ودخلت المدرسه لقيت حسن وشلته ودخلت سلمت عليهم حسن: معلش ياسطي بقاااا اتسطلت ومحستش بيك ومحستش غير تاني يوم واختي بتصحيني عشان اروح المدرسه انا: ياعم ولا يهمك.. دا انت وجوز اختك كنتوا بتتحاسبوا امبارح حسن: بيضحك وبيقولي.. بس دماغ دمااار ياسطي بتحس انك مش مع الواقع انا: ياسطي انا راشق معاكوو ف كل سهرة حسن: ياسطي ما انت اخرك نفسين حشيش ومبتشربش ميه (يعني خمرة شعبي) انا: ياعم نقعد وكل واحد يعمل دماغك بمزاجه حسن: امين.. تعالي كل يوم احنا بنقعد كدا كل يووم انا: متقلقش هجيلكوو حسن: بيتك ومطرحك وسيبته ومشيت وف بالي بقول مهو فعلا بيتي ومطرحي ورايحله بشرموطه دلوقتي.. ووانا ماشي لقيت بيدو جاي عليا بيدو: ازيك عامل اي انا: انا كويس.. انت عامل اي ومامتك عامله اي بيدو: بيبصلي ق عيني كدا وبيرد بلبونه.. كويسين وماما بتسلم عليك وعيزاك تيجي تتغدي معانا انا: بصيتله ف عينه وقولتله انا هاجى عشان امك وحشتني ووحشني اكلها اووي بيدو: خلاص هنستناك انهارده انا: خلاص هجيلكوو وسيبته ومشيت ودخلت المدرسة وروحت للناظر وقولتله وقالي خلاص ماشي بس بعد اسبوع لو محيتش هعملك استدعاء ولي امر.. قولتله لا هاجي اكيد.. وخرجت م المدرسة ومشيت روحت لهيام لقيتها واقفة مستنياني وفرحت لما لقيتني داخل عليها واخدتها من ايديها وركبنا وطلعت ع بيت هند مرات حنفي السواق.. وطلعنا وجيت قبل باب اوضتها.. وطبعا اللي قري هيفهم انه بيت بيتاجر اوض مش شقق.. خليت هيام تتداري.. وخبطت وهند فتحت ولابسه قميص نوم شعبي بس فاجر ع جسمها.. هند: يالهووي انا مش مصدقه عنيا.. انا بحلم انا: لا مبتحلميش.. انا بشحمي ولحمي قدامك هند: انا كنت نايمه وبحلم بيك راكبني ومقطعني واصحي الاقيك قدامي.. انا: يبقي الحلم هيتحقق يا حته وضحكت هند: طب يالا احسن انا مولعه وكسي كله ميه وهموت واجيبهم انا: بسسس بسسسس انااااا.. هند: اي مالك في اي متقول انا: انا مش لوحدي هند: انت معام راجل تاني.. وبصالي انا: لا انتي فهمتي اي.. انا مش ممكن اعمل معاكي كدا ابدا.. انتي اجمل من كدا... لقيتها بصالي اووي وبتحط ايديها ع خدي ومسبله وضايعه وجاهزة للنيك انا: انا معايا واحده صحبتي وكنت جاي نتبسط كلنا سوا هند: تتبسط معايا ومعاها.. وهتسد علينا وبتضحك انا: انتي مجربه وشايفه بنفسك هند: لا راجل وسيد الرجاله وسداد وتقوم بينا انا: بس انا عاوز اقعد معاها هيا اباوب لغاية لما اريحها وبعد كدا اريحك انتي عشان هيا مش واخده ع الجو هند: خلاص مدام هتركبني وتريحني ومش هتسيبني هاتها نيكها ومشيها وتعالي نيكني بعدها انا: خلاص هندهلها تدخل وانتي سلمي علينا وسيبنا ندخل الاوضه التانية اللي جوزك واخوكي بيقعدوا يشربوا فيها وانتي نامي ولما هخلص هجيلك ع سريرك وافشخك يالبوة هند: هستناك ياقلب اللبوة وكسي مفتوحلك وهرجت ندهت ع هيام ودخلت سلمت ع هند وهند بصالها وبتاكب جسمها بعنيها وراخت هند بصتلي وقالتلي قدام هيام هند: صحبتك بطل ياوااد وغمزتلي وخبطتني ف كتفي انا: امشي وطرقينا خليني اقعد براحتي مع البطل بتاعتي هند: ادخلو الاوضه التانية براحتكوو.. وبصت لهيام وقالتلهاهند: اوعي يابت تكوني م النوع اللي بيصوت وصوته عالي.. وضحكت بشرمطه روخت واخد هيام وداخل الاوضه التانية وقافل الباب اللي بين الاوضتين.. واول لما دخلت مكت هيام وحضنتها وبقيت باكل ف شفايفها واقفش ف بزازها وهيا اااااه ممممم وسايحه.. روحت قالع ومقلعاه ومخدناش وقت ف الموضوع دا وهيا نزلت مص ف زبي المحرومه وتشفط ف بضاني ولما حسيت اني هجيب قومتها وبقيت ببوسها وبرضع ف بزازها واعضهم وهيااا ااااه اااااح اووووي اقطع بزازي اووووف.. وحطيت ايدي ع كسها وبقيت بفرك اوووي وهيااا ااااه اممممم ااااي وكسها عمال يجيب ف ميه لغاية لما لقيتها اترعشت ورجلها مش شيلاها وتنطر ميه تقيلة من كسها واترمت ع الكنبة.. وانا روحت واقف قدامها وخليتها تنام ع وشها ع الكنبه ورجها ف ابارض وطيزها قدام زبي وبقيت باخد ميه كسها واحطها بصباعي ف طيزها وادخل صباع وانيك وابتاني بما طيزها وسعت شوية وحطيت راس زبي ع خرم طيزها وبدخل وهيا ااااااه برااااحه راس زبك تخينه فشختني انا: استحملي عشان انيك طيزك اللي مجنناني دي هيام: ااااح نيكني بس برتحه عليا زبرك كبير اوووي يالهوووي انا: عجبك زبري يا هيام هيام: يالهوووي عليك وعلي زبك انت بجد ممتعني اوووي انا: ولسه لما افشخ طيزك نيك هتتمتعي اووي هيام: طيب يالا نيكني وبهدلني انا هايجه يخربيتك ولعتني ااااه وحطيت زبي وزقيته ف هرم طيزها ودخل وهيااا ااااه اااح نيك نيك نيك افشخني ولعني انا: مبسوطه وانتي نايمه وسيبالي نفسك ياهايجه هيام: انا نفسي اسيبك تفتحني ونيك كسي اللي بقااا شطه داااا.. هجيييب هجيييب.. وراحت ضامه عضل طيزها ع زبي وكسها بيقفل ويفتح ووراكها بتترعش وكسها بينزل ميه وبتسيل ع وراكها.. روحت مطلع زبي من كيزها وحطه بين شفايف كسها وبقيت بدعك راس زبي بين شفايف كسها وهيا سايحه خالص وسيباني اعمل اللي انا عاوزة حتي لو هفتحها بس انا مكنتش ناووي ع كدا فا فضلت افرش واخد ميه وعسل كسها براس زبي واحطه ف خرم طيزها ودخلت زبي ودخل واتزحلق ف طيزها بسبب ميه وعسل كسها وبقيت بهيد ف طيزها وهيااا ااااه اهبد اووي ارزعني ف طيزي كمان ااااه اااي فشختني يالهوووي طيزي التهبت.. وانا نازل رزع وصوت لحم طيازهاا بيطرقع وكيزها ببتهز زي الچيلي.. روحت رزانق زبي كله ف طيزها وهيا صوتت ااااه يخربيتك بطني بطني ولقيت زبي بيضرب لبن سخن ف اعماق خرم طيزها وهيااا.. اااااه اااااه سخن لبن اووي.. اااه بيكلبش ف لحم خرم طيزي من جوا وبيلزق فيه... اااه عبيني اووي واملاني كمااان... وفضلت تعصر ف زبي بطيزها لغايه لما صفته وقومت من عليها وروحت لوشها لقيتها مسكت زبي تمص وتصفي نقط اللين منه وتبلعها ونضفت زبي وبصتلي وقالتلي هيام: انت بجد متعتني اووي وكنت هموت وتحط زبك ف كسي وتفتحني وتفشخ كسي بزبك. انا: اااه يا كسمك والبسك واتجوزك صح هيام: يالهوي هو انا اطول جوزي يبقي زبه كدا انا: زبي تحت امرك ولما كسك يتفتح هبقي انيكك فيه بس مش هبقي انا اللي فتحتك هيام: ووانا وطيزك تحت امرك لغاية لما كسي يجهزلك انا: تصدقي هنيكك تاني يابت هيام: وانا مستعدة وطيزي عايزة زبك تاني وراحت نامت ع ظهرها ورفع رجلها اووي وطيزها بقت برا الكنبيه ومسكت زبي وحطيته ع خرم طيزها وبدئت ادخب واخرج لغاية لما زبي شد وبقيت برزع فيها وهيااا.. ااااه ارزع اوووي قطع مصاريني بزبك.. زبرك بيدخل بطني.. اااه نيك يا دكر نييك اووي.. وانا برزع وكولت وهيا بقت تصوت لغاية لما جيت اجيبهم طلعت زبي وهيا خدته ف بوقها وبقت بتبلع لبني لما خلصته ونضفت زبي.. ولقيتها بتقولي هيام: يالهوي انا حاسه اني واكبه خرووف.. لبنك نزل ف طيزي وجوا مصاريني وملي بطني وبلعت لبنك تاني من بوقي وبطني بقت مليانه لبن.. وقالتلي دا لو الواحده بتحبل من بطنها كان زماني حامل ف عشر توائم.. وضحكت انا: ضحكتلها وقولتلها انا شكلي كدا هفضل افشخ فيكي طوول اليوم لقيتها اتخضت وقامت وقالتلي يالهووي انا اتاخرت ونسيت نفسي.. انا كنت رايحه الدرس وكبيري ساعه او ساعه ونص واروح.. احنا بقالنا اكتر من ساعتين ونص انا: قومي البسي بسرعه وانزلي.. ولا تحبي تخشي الحمام تنضفي نفسك هيام: انا مش هنزل لبنك غير ف الاندر بتاعي وهحتفظ بيه ف دولابي عشان لما توحشني افركه ع كسي وارتاح انا: يخربيت هيجانك انتي هايجه ع طوول هيام: انا شهوتي عاليه وهرموناتي نشطه وعشان كدا هايجه باستمرار انا: دا انتي هتموتي اللي هيتجوزك هيام: ياريت تتجوزني انت وتهدني بزبك انا: قومي يا بايرة البسي احسن امك تنيكك وقامت لبست وقالتلي انت مش هتنزل معايا انا: لا ميصحش انزل ع طوول انا وانتي واسيب اللي ضايفتنا من غير ما اسلم عليها هيام: تسلم عليها ولا تنام عليها انا: هنام عليها زي منمت عليكي هيام: انا هسيبك وامشي بقااا وانت خش وجب معاها كويس عشان شكلنا هنجيلها كتير.. وضحكت وسابتني ونزلت.. وانا لسه هفتح الباب اللي بين الاوضتين ولقيت الباب اتفتح ولقيت هند داخله ملط وميه كيها مغرقه كيها ووراكها ووشها احمر انا: ااي دا مالك عامله كدا ليه هند: انا كنت ورا الباب وسمعاكوو وهيجت اووي وقلعت وفضلت العب ف نفسي وكنت هدخل عليكوو واخليك تركبني معاها وتبرد كسي بس مردتيش عشان متزعلش مني انا: جدعه يابت وعشان كدا انا هبسطك وهكافئك وراخت هند قعدت ع الكنبه اللي نيكت هيام عليها وفشخت رجليها وفتحت كسها بايديها وقالتلي هند: يالا حط زبك ف كسي واهريني نيك.. عوزاه يجيب ددمم انا: هفشخك يا مومس يا معرصه هند: انا مومس ومعرصه ليك وهعررصلك ع طوول بس متعني بزبك وافشخني اووي انا دخلت زبي بغشومية كله مرة واحده ف هند وبقيت برزع بغباء وهيا تصوووت هند:: ااااه كسي اهريني اوووي اااااه قطعه بزبك كماااان وراحت مصوته ولقيت كسها بيفتخ ويقفل ع زبي وبتترعش.. وانا مش سايبها ونازب فشخ فيها وهيا ااااه هموووت هموووت اوووي اااااه كسي اتعوررررر ااااه كفاااااايه ونطرت ميتها تاااني وجسمها سااااب خالص.. روحت مطلع زبي من كسها وقالبها ع بطنها وبقيت باخد ميه كسها واحطها ع طيزها واحط صباع وطيزها ضيقه ولما حطيت صباعي صوتت اااه براحه براحه.. وفضلت ادخل واطبع وحطيت التاني والتالت وشيلت صوابعي وبليت زبي كويس وحطيت راس زبي ع خرم طيزها ودخلته.. وهيااا ااااه اووووف كبيررر ااااه وجعننني ااااه يااااني طيب اصبر وسيبه حبه متكبسهوش اووي كدا كله يالهوووي زبك شقني اوووف.. انا: بس يا وشخه يا شرموطه.. انا هوريكي نيك الدكر بيبقي ازاي.. مش العرص بتاعك هند: ااااه انت ارجل منه.. دا مبقاش فيه حيل انا: انا راجل البيت دا يا وسخه انتي فاهمه هند: انت راجل البيت وراجلي وسيد الرجاله وتاج راسي وفضلت انيك فيها وهيا تشخر وتصوت لغاية لما حشرت زبي ونطرت لبني وهياا ااااه ااااح بيلسوعني اووي اااه سخن اوووف يخربيت كدا انت متعتني اووي وقومت من عليها وقولتلها اوعي تكوني زعلتي مني لما قولتلك انا راجل البيت وكدا هند: حضنتني اووي وقالتلي وحياتك عمري مزعل منك وانت فعلا راجلي وراجب البيت وابلي تقوله هيمشي ولو مش مصدقني جربني وهتشوف انا: بصتلها كدا وقولتلها خلاص هنشوف هتبقي قد الكلام ولا اي هند: جربني ومش هتندم ابدا.. انا خلاص مقدرش استغني عنك بعد ما عوضتني حرماني انا: خلاص مش هبعد عند وهبقي اجيلك نسهر سوا بعد ما جوزك واخوكي يتسطلوااا هند: بجد هتيجي تسهر انهارده وتنيكيني انا: قولتلها هنيكك ع سريرك وجوزك واخوكي قاعدين برة مسطوليين هند: وانا هبقي جهزالك انا: جهزالي.. ازاي يعني هند: دي مفاجاه بقاا.. وكمان هتبقي اثبات اني قد كلامي وغمزتلي انا: وماله نشوووف وسيبتها ولبست ونزلت ومروح ع البيت.. ودخلت البيت لقيت اختي والبت مي جارتنا والاتنين قاعدين لابسين شورت فيزون وداخب جوا طيازهم وكساسهم وبدي كت وبزازهم باينه منه واول لما دخلت اختي قالتلي هبه: ااي اتاخرت كل دا ليه مش قولت مش هتتاخر انا: معلش قالولي لازم احضر انهارده واجازة من بكرا وبصيت لمي قوووي وقولتلها انا: بصوت تخين كدا وجد.. ازيك يا مي مي: بصتلي وبصت ف الارض بكل خضوع.. انا كويسه انت عامل اي انا: انا كويس.. انتي عارفه انك هتقعدي وهتباتي معانا الاسبوع دا كله مي: اااه هبه قالتلي انا: كويس انك عارفه.. وقربت من ودنها وقولتلها احنا عايزين نتكلم تاني زي امبارح وغمزتلها مي بصتلي وبصت لاختي وبتفهمني ازاي عشان اختي متلاحظش.. بصتلها وسيبتها ومشيت دخلت اوضتي واختي دخلت ورايا وقالتلي اي كنت فين.. حكتلها كل حاجة وطبعا انا واختي مبنخبيش اي حاجة ع بعض خاالص من زمااان هبه: يخربيتك انت بتلحق تعرفهم امتي وتنيكهم.. انت كل شوية تفاجئني بواحده شكل انا: ما انتي عارفه بقااا اللي بتجرب اخوكي مبتقدردش تبعد هبه: اانت هتقولي منا مجربة وعارفه.. وضحكت انا: طب اي جهزتيها ولا اي هبه: هو انت لسه فيك حيل لواحده تاني انا: تحبي تجربي دلوقتي بنفسك وتشوفي هبه: لا انا هخرج من قدامك انت مجنون وتعملها وضحكت انا: طيب انا هخرج احك ف البت مي شوية واسخنها.. لو شوفتينا ف مره اعملي عبيطه ولطفي الجو هااااه هبه: بص خد راحتك واعتبرني مش موجوده وضحكت انا قومت خرجت قبلها وببص ع مي ولقيتها ف المطبخ وبتعمل شاي بلبن ووشها للبوتجاز وجيت من وراها وروحت لازق فيها وزبي بين طيازها وايدي ع بزازها من قدام وقولتلها انا: اي يا مي الجمدان دا يابت.. اللبس دا فاجر عليكي وطيزك بزازك كبار اووي مي: بتتخض وبتحاول تزقني بوسطها لورا وطيزها بتاخد زبي اكتر وبتحط ايديها ع ايدي فوق بزازها وبتعمل انها بتشيل ايدي وهيا اصلا بتدوس ع ايدي اكتر فوق بزازها.. وبتقولي بكل محن مي:: اااه ممم اوعي كدا سيبني اختك تشوفني واتفضح انا مش ناقصه فضايح تاني انا: ملكيش دعوه بيها هيا مش هتدخل علينا ولو مسمعتيش الكلام هتتفضحي.. ولا نسيتي مي: لا منستش بس خايفه اختك تقول حاجة انا: متخافيش اختي حتي لو شافتني بنيكك مش هتتكلم مي: انت متاكد انا خايفه اووي انا: متخافيش وعشان اسبتلك هنيكك هنا ودلوقتي مي: يالهوووي يلا بلاش طيب دلوقتي استني لما اختك تنزل او تنام حتي انا: روحت مادد ايدي طافي البوتجاز وحطيت ايدي ع كيها فوق الشورت وبقيت بفرك اووي وهيا اتشعلقت ف رقبتي وساحت خاالصودخلت ايدي جوا الشورت بتاعها وبقيت بفرك ف كسها وكسها مغرق الدنيا ميه ومغرق الشورت وبقاا واضح اووي كانها عامله ماية ع نفسها.. وزبي بيدقر ف طسزها وايدي التانيه بتقفش ف بزازها.. وروحت منزل الشورت بتاعها وجايب شوية زيت من ازازة الزيت بما اننا ف المطبخ وحطيت زبي ع خرم طيزها وبدخله مي:: بصوووت واطي وهمس ااااه اااي براحه بيوجع انا: موطيه صوتك ليه اتكبمي متخافيش اختي مش هتعمل حاجة مي: اااه خايفه منها تفضحني انا: متخافيش بقولك.. وبقيت برزع ف طيزها وطيزها بتطرقع وهيااا ااااه ااااه امممممم ااااس اااه بسسس بقاااا مش قاااادرة وجعتني اوووي اوووف ااي اااي ااااه ونطرت ميه كسها وبقت نازبه ع وراكها واندرها وكله بقااا متغرق اووي.. وفضلت انيك فيها لغاية لما نطرطهم ف طيزها وهيااا اااه يالهوووي سخن اوووي بيلسع اووي.. وطلعت زبي وخارج م المطبخ واختي لقيتها ف الطرقه واقفه وسامعه كل حاجة.. بصتلي وقالتلي هبه: انت اي يابني البت مستسلمالك خالص.. انت كيفتها اووي انا: خشي عليها وشوفيها كدا هبه: ااوعي هكبس عليها ودخلت هبه ولقت مي بترفع الشورت وباين انه متغرق اووي من ورا وقدام وواضح البلل ولبني عليه من ورا.. واختي دخلت وبصتلها وقابتلها اي دا مالك يا بت كدا مي: ارتبكت هاااااه لااا ابدا مفيش اااصل اااصل.. اااه افتكرت اصل بفتح الحنفيه اغسل الكوبايات والميه غرقتني.. اختي بصتلها وضحكت وقالتلها يعني بقالك اكتر من نص ساعه ولا غسلتي كوبايه ولا عملتي الشاي.. مي: ااااي هاااااه.. اااصل ااااصل راحت هبه مقربه من مي وقالتلها اهدي اهدي احنا بنات زي بعض وانا فاهمه كل حاجة وانتي غرقانه من قدام ومن ورا ع فكرا وضحكت كدا.. راحت مي حطت ايديها ع طيزها من ورا ولقت لبني مغرق طيزها والشورت باين عليه اللبن من ورا.. هبه: متخافيش انا فاهمه كل حاجة واتطمني وخدي راحتك متقلقيش انا مشوفتش حاجة ولا سمعت حاجة مي: بصت لاختي اووي وحضنتها وقالتلها انتي بجد اختي وصحبتي هبه: راحت خبطاها ف كتفها كدا وقالتلها خلاص يعني هتبقي تحكيلي ع كل حاجة مي: هزت راسها وقالتلها.. مش هخبي عليكي حاجة ابدا وخرجوا سوا م المطبخ وانا دخلت اوضتي ونمت زي القتيل.. واختي ومي دخلو اوضه اختي سوا هبه: اقلعي يابت وغيري هدومك اللي اتبهدلت دي وبتضحك مي: بس بقاا ياهبه متكسفنيش كدا هبه: يعني يابت مكسوفه وانا بت زيي زيك ومش مكسوفه تقلعي قدامه وبتضحك مي: تصدقي انتي رخمه وبتكسفيني قامت اختي ع مي وبتقلعها بالعافيه وبيهزرو سوا لغايه لما اختي قلعت مي.. هبه: ييالهووي يا مي دا انتي يابت مغرقه نفسك اووي انتي بتجيبي كتير يابت.. لفي كدا وريني طيزك.. ومي لفت واختي حطت صوابعها ف طيز مي وبتطلع اللبن بتاعي منها وبتقولها هبه: يالهوي يا مي دا عبهالك مي: دا مفتري بيعملي اووي وبتاعه كبير وبيوجع اووي هبه: خبطتها ع بزازها وقالتلها يعني مبتتبسطيش يابت وبتغمزلها مي: ااه حاسبي بزازي.. بصراحه يا هبه ببقي مبسوطه اوي اوي اوي هبه: ببتبص لمي وبدئت تحرك ايديها ع كس مي وتلعبلها فيه ومي سخنت وهبه بتقولها بس يابت ابقي شيلي شعره كسك دي ونضفي نفسك مي: اااه ااممم بس ياهبه شيلي ايدك بقااا اااه.. مينفعش اشيلها غير لما اتجوز.. هبه: زودت الفرك واللعب ومي ساحت وبتفشخ نفسها لايد هبه.. طيب ابقي قصية وخليه صغير اوووي اوووي.. اقولك انا هعملهولك لدوقتي.. وقامت هبه جات المقص وقصتلها شعره كسها وخليتها كانها مفيش خالص وخدتها ودخلوا الحمام وقلعوا ودخلو تحت الدش وهبه اختي حطت ورها تحت كس مي وخدت ورك مي تحت كسها وبقوا يفركوا وراكها ف كساس بعض ويثفشوا لبعض لغاية لما جابوا ميتهم وارتاحوا وخرجوا مبسوطين ودخلوا يناموا ف اوضه اختي استنوني ف جزء جديد ومرحله جديدة وبدايه تطور جديدة الجزء الثالث بعد ما اختي ومي ناموا ف حضن بعض وانا نمت ف اوضتي وصحينا اخر النهار وكنت قومت انا قبلهم ورحت ناحيه اوضتهم وخبطت خبطه واحده وفتحت ودخلت مي واختي نايمين ف حضن بعض وكل واحدة راكبه ورك التانيه ولابسين اشراط فيزون ومبين كل حاجة وانا دخلت كدا روحت خابط مي ع طيزها جامد وصحيت مخضوضه مي: ااي.. اااي.. دااا في اي.. هبه: اختي صحيت مخضوضه من صوتها.. اااي يا مي في اي.. وبصوا الاتنين لقوني واقف اتخضوا.. انا قومت قولتلهم انا: اي يابت منك ليها شوفتو عفريت ولا اي هبه: اي يابني حد يصحي حد يرعبه كدااا.. حراام عليكو بجد مي: معش ياهبه مش قصدي بجد.. بس اخووكي.. اااااااا... ايدوووو... اااااصل هبه: ولا اصل ولا فصل انا عارفت خلاص هوا عملك اي.. وضحكت وانا ضحكت معاهم وقولتلهم انا جعان مش هتاكلوو ولا اي.. قومو يالا.. انا هطلب دليفري وناكل.. هبه: اشطاااا هاااتلي كنتاكي كومبو... مي: وانا عاوزة اااااااا مخليتهاش تكمل وروحت قايلهم انا اللي هختار ناكل اي واختي ومي بصوا لبعض وسكتو.. واختي ربعت ايديها وبصتلي وقالتلى ناوي بقااا تاكلنا اي .. بصتلهم كدا بشهوة وقولتلهم احنا نطلب وجبات سي فوود وشربه سي فوود.. اختي بصتلي اووي وحسست بايدها ع طيز مي كدا وقالتلي.. اااااه دا انت بتشحن بقاااا.. وضحكت مي: زئت ايد اختي من ع طيزها وقالتلها.. تصدقي انك بايخه.. اوووعي كدا.. راحت اختي حضنتها وقالتلها هبه: انتي زعلتي يابيضه.. خلاص متزعليش احنا هناكل كلنا سي فو ونشحن ونششووف مين هيقدر ع التاني.. وضحكت مي: اطلب يالا الاكل احسن اختك دي صاحيه رايقه ع الاخر هبه: بتشدها عليها وبتبص ف عنيها.. قالت لمي.. يعني انتي كمان مش صاحيه متروقه ورايقه ع الاخر مي: بس بقااا ياهبه اسكتي متكسفنيش اخوكي واقف هبه: بتحسس تاني ع طيز مي وبتقولها... بقاا يابت مكنتيش مكسوفه منه وهوا بيظبطك وسيباله نفسك ومتمتعه ومكسوفه من كلمه مي: بس بقااا يا هبه.. انا هقوم واسيبكوو.. وقامت مي خرجت واختي قامت بعدها وقالتلي مدام انتي ناوي تشحن بقااا يبقي هتسيبهالي شوية اظبطالهاك واسلمهالك عروسه.. قولتلها خلاص هاكل وانزل واتاخر واجي تكوني ظبطتيها وخرجت برا الاوضه وطلبت الاكل ودخلت اخدت دش ولبست وظبطت نفسي واتشييكت والاكل كان وصل حطينا الاكل وكلنا كلنا وقولتلهم انا هنزل وهاجي متاخر لو عاوزين حاجة قولولي من دلوقتي اجيبها وانا جاي.. قالولي لا مش عاوزين حاجة.. وسيبتهم ونزلت وف دماغي اروح لام بودي عشان وحشتني واتعلقت بيا وهيا بصراحه كرباااج وبتمتع معاها.. وروحت لغاية الباب وخبطت والباب اتفتح ولقيت بودي ف وشي بودي: مش قولتلك هيجي يا مامي ام بودي: خارجه م المطبخ ولابسه جلابيه بيتي كت وضيقه عليها وبزازها وطيازها واضحيين اوووي.... وبتقولي.. بقااا كداااا متجييش غير لما ابعتلك انا: معلش مبحبش ابقي تقيل بس.. احسن بعد كدا تزهقو مني ام بودي: انا عمري ما ازهق منك ابدا وبصالي بمحن.. روحت قايلها احم احم.. وباصص لابنها وبضحك.. ام بودي بصت لابنها كدا واتكسفت وبصت ف الارض.. روحت انا قايل لابنها بودي انا: ايه يابودي وانت كمان زي ماما ولا عندك راي تاني بودي: بصلي وبص لامه وقالي.. لا انا بحب رايي مامي اووي عشان بتبقي مبسوطه ام بودي: بصتلي وبصت لابنها ومكسوفه كدا.. وقالتلنا... انتوو كسفتوني اووي.. انا بحبكم اووي اووي انا: بقولك اي يابودي امك اهيه قالت قدامك انها بتحبني.. متجوزني امك بودي: ططيب مش اخد راي العروسه الاول ام بودي: بصت لابنها اووي ووشها احمر واتكسفت اووي انا: اهوه ياعم اديك شوفت والسكوت عرمه الرضا بودي: خللص انا موافق.. وبص لمه وقالها.. مبروووك يامي.. وحضنها انا روحت شاده من حضن امه وقولتله انا بغير علي مراتي ومحدش يحضنها غيري وروحت واخد امه ف حضني اووي وبحسس ع جسمها قدامه وايدي نزلت لطيازها بقفشها وبقولها ف ودنها وحشتيني اووي اووي يا حبيبتي ام بودي: بتكلمني ف ودني.. وانت وحشتني اووي اووي متبعدش عني تااني كتيرر كدا.. انا خلاص اتعودت عليك.. وبقت بتتمحن.. اااممم.. ااااح بودي: اي ياعرسان انتوا هتدخلوا هنا ف الصاله.. متروحوا اوضه النوم.. وبيضحك انا: اخدت ام بودي من ايديها قدام ابنها وقولتلها.. يالا يا مراتي ياحبيبتي عشان انتي وحشاني اووي.. وام بودي بصالي وسايحه وباصه لابنها وماشية ف ايدي زي المسحورة وخدتها ودخلنا الاوضه بتاعتها واوضتها جنب اوضه امها.. واول لما دخل وبقفل الباب وببص لبودي وبغمزله بعيني وقفلت الباب وبصيت لام بودي وقولتلها انا: وحشتيني اوووي اووي ياحبيبتي ام بودي: وانت كمان وحشتني.. عودتني عليك وسيبتني.. متبعدش عني تاني.. انا كنت انطفيت وانت اللي رجعتلي روحي تاني انا: انا مش هبعد عنك ابدا ابدا وهبقي ابات معاكي هنا ف سريرك منا خلاص اتجوزتك وابنك عارف خلاص ام بودي: اول لما حبت سيرة ابنها كانها فاقت كدا وبتحاول تقووم وبتقولي... ااي دااا انا ازاي معاك هنااا لوحدنا وابني عاارف برااا.. اااه اوعي كدا سيبني انا: تعالي بقااا انتي مراتي وهنيكك ف اي حته ومحدش لسه دعوة بينا.. وروحت واخد شفايفها ف شفايفي وبقيت باكل شفايفها وهيا اندمجت معايا وبقت بتفرك شفايفها ف شفايفي وتهرسهم اوووي وانا بقت ف بزازها ام بودي: اااااه افعض بزازي اووي.. ااااه احلبهم كمااان.. ااااه اعصر اوووي.. بزازي بقالهم كتيرر مبيتقفشوش.. اوووف هموووت انا: ماسك بزازها مص ورضاعه وعضعضه ف حلمتها وبقولها هموتك اووي هفشخ نصين ام بوودي: اااه اوووف نيكني يالا مش مستحملة لعب تااني هموووت كسي شطه ارحمني يالا حطلي زبك وافشخني.. اااه ياكسي ياااني انا: افشخي نفسك يالبوة عشان انيكك ام بودي: نامت ع ظهرها ع سرير وفشخت رجليها واووي ومسكتهم بايديها... حط زبك يالاا اهريني همووت واتناك حراام عليك انا: روحت حاطط راس زبي وحطه كله مرة واحده للاخر لغاية لما خرم الرحم عندها.. وقامت مصوته اام بودي:: ااااااااه اووووووف زبك خرمني... ااااه كسي يالهوي انا: بطلع زبي وادخله جامد بترزيع اووي وجامد ام بودي: اااه اخبطني اوووي ف كسي اخرمني اوووي... اااااه هنطر هنطر.. ورتحت ناطرة ميتها وغرقت بطنها ووراكها بتترعش وتتهز انا: نازل نيك وفشخ ف ام بودي.. خدي يا شرموطه كسك مليان ومتعبي وعاوز يتعشر ويتفشخ عشان يصفي كل اللي فيه ام بودي: اااااه اديني اووي.. صفيني.... ااااه ااااه كسي كسي.. ااااوووف هجيب تاااني.. ونطرت ميتها ورجلها وجسمها كله بيتهز انا: لفيتها ف وضع الدوجي وحطيت زبي ف كسها من ورا وكستها من شعرها وبقيت برزع اووي ف كسها وطيزها يتترج وبلسوعها بايدي ع طيازها لغتية لما احمرت وايدي علمت اووي فيها وهياا بقت تصوت من ضرب ايدي وجابت كذا مرة ورا بعض ووقعت بوشها ع الكنبة ورجليها اتفشخت روحت مطلع زبي وهوا غرقااان ميه كسها وروحت زانقه ف طيزها مرة واحده كله.. لقيتها قامت بوسطها روحت ماسك شعرها وشاددها عليا اوووي وبقت تصوت من شدي لشعرها جامد وزبي اللي بيقطع ف خرم طيزها داخل خاارج ام بودي:: اااه كبيررر اوووي وجعننني طلعه حررراااام عليك هتعورني.. اووووف ياااني... اااه بخبط ف بطني من جوا... يالهووووي حساا راسه جواا بطني كلها بتكبسني انا: انا هشبعك نيك وافضي لبني فيكي يا حبيبي.. وبقيت برزع اووي وزبي شد جامد وكبسته كله وهياا صوت ام بوظي:: اااااه يخربيتتتك كبسته كله فياااا ااااه... اوووف لبنك بنزل ف بطني من حواااا... ياااح يااااح يااااح.. كفاية بطني اتملت.. كفاية شبعت.. ونامت ع بطنها وانا نايم عليها وببوسها من خدها وبقولها انا: اتبسطتي يا حبيبتي ام بودي: يالهوووي اوووي اوووي اوووي.. انت بجد موتني وصفيتني وهديتني خااالص انا: كل يوم من دا.. ما خلاص انتي مراتي وابنك عارف حسيتها فاقت كدا وقامت قالتلي ام بودي: يالهووي يالهووي الواد الواد.. انا نسيت نفسي معاك وسيبتلك نفسي والواااد برااا انا: روحت ماسكها من دراعتها حامد وموقفها قدامي ومكلمها بخشونه.. بقولك اي احنا دخلنا وابنك عارف وقتعد براااا وصوتك كان عالي اوووي وابنك انا متاكد انه سامع.. خلاص اتعاملي عادي.. وبعدين هوا مش ممانع.. اديكي شوفتي اهوه ام بودي: هديت شوية وبصتلي كدا... انا مكسوفه ابص ف وشه.. مش عارفه هيفتكرني اي انا: هوا عارف انك محرةمه ومعندوش مشكله انك تتبسطتي مدام معايا وانا مش هضركوا ولا انتي شايفه اي ام بودي: انا عمري ما افكر انك تاذيني او تاذي ابني.. انا حبيتك وسلمتك نفسي وامنتك.. خلاص اللي تشوغه يا راجلي انا: طيب يالا نطلع نشوف الوضه هيبقي اي.. وحطيت ايدي ع كتفها وواخدها ف حضني وخارجين بنضحك وانا بزغزغها واقفشها وهيا بتحاول تجري مني وانا ماسكها بودي: ايوة كدا يا ماما.. بقالي كتير مشوفتش ضحكتك الحلوة دي ولا شوفتك سعيده كدا بصيت انا وام بودي لبعض وام بودس بصتلي وابتسكحت وفرحت كدا وقالت ام بودي: البركة ف صاحبك بقااا عرف يخرجني م اللي فيه ويرجعلي ضحكتي تاني انا: والضحكه دي هتفضل منورة وشك وانا هفضل جنبك دايما ومش هسيبك ابدا ما انتي خلاص بقيتي مراتي.. وبوستها من شفايفها برومانسية وهيا غمضت وسرحت ف البوسه.. وبعدت عنها وقولتلها بصوت عالي عشان ابنها يسمع انا: يالا بقا خشي استحمي ونزليهم بدل ما هكا نزلين ع وراكك كدا وهينقطوا من ف الارض ويبهدلوا الدنيا ام بودي: خبطتني ف كتفي كدا واتسفت وخبت وشها ف حضني وقالتلي.. بس بقااا يارخم متكسفنيش قدام ابني انا: متتكسفيش بقااا خلاص.. يالا ادخلي الحمام.. وهدخل انا وبودي نجيبلك الهدوم من دولابك واختارلك لبس ع زوقي.. ودخلت الحمام وانا اخدت بودي من ايده وقولتله تعالي هختار لبس لامك عشان تاخده تديهولها تلبسه... ودخلنا وفتحت دولابها وطلعتلها طقم اندر وبرا اسود بس جاامد وعليهم روووب شفاااف يادوب واصل لكسها... واخدتهم واديتهك لبودي وقولتله انا: خد ادي امك دول ف الحمام بودي: اي دا هيا مامي هتقعد كدا بس انا: اااه خليها تقعد براحتها بقااا ما خلاص كل حاجة وااضحه وانت شوفتها مبسوطه ازاي بودي: بجد انت صاحبي وراجل مامي وخليك دايما جنبها وخليها دايما مبسوطة وخد بودي اللبس وراح خبط ع الحمام بودي: مامي.. افتحي جبتلك اللبس روحت انا رايح محيته وقولتله انت لسه هتخبط.. وروحت فاتح باب الحمام وقولتله خش انت مش غريب وزقيته جوا الحمام وضحكت ام بودي: اي دا.. كدا تدخل بودي عليا وانا عريانه بودي: عاادي يا ماما متتكسفيش.. انا خلاص هسيب اللبس ومش هبص وهخرج وحط بودي اللبس وخرج وانا بضحك بودي: اقولك ع حاجة انا: قووول بودي: يابختك بجد بامي.. جسمها حلو وانت ممتعهولها وهيا بتحبك اووي اووي انا: انت غيررااان مني بقااا بودي: لا انا مبسوط اووي وخرجت ام بودي وحاطه الروب عليها وكانها مش لابسه.. وبصينالها انا وابنها بودي: اي الحلاوة دي كلها يا مامي.. انتي زي القمر ووشك منور ام بودي: بس بقااا يا بودي متكسفنيش بودي: بجد يا ماما انتي ولا عروسه ف شهر العسل انا قومت وروحت لام بودي واخدتها ف حضني وبقيت باكل شفايفها برومانسية وبقولها انتي احلي من اي عسل بودي: يابختك يا مامي بجوزك بصراحه ام بودي: اييي.. هاااااه.. اااااا... قصددك اييي.. ااااه يابودي.. واتلخبطت كدا بكسوف ودخلت اوضتها.. وانا قولت لبودي انا هنزل رايح مشوار وهروح وهبقي اجيلكو تاااني.. لقييبت الباب اتفتح وخرجت ام بودي جري واترمت ف حضني وقالتلي ام بودي: متغيبش عليا تاااني كدا انت بتوحشني.. واول مرة تتكلم كدا بصراحه قدام ابنها انا: خخلاص هجيلك كل شوية ام بودي: ياريت تقعد معايا علي طوول انا: متهافيش مش هسيبك ونزلت وخرجت م البيت ومعدي من قدام محل الفيديو لقيت البنت اللي ليها اخت تؤام البنت اللي زنقتها ف المخزن اسمها هناء اختها التؤام صاحبة اختى اسمها شيرين ودخلت ومبقتش عارف دي مين فيهم وقولت اعمل اي حس ومن معاملتها معايا هعرف دي مين انا: اي الافلام الجديدة البنت اللي لسه معرفتش هيا مين فيهم: قصدك انهي افلام بظبط وبتغمزلي جمعت ع طووول ان دي هناء انا: ققوليلي انتي اي اخر صيحات الموضه وبغمزلها هناء: الموضه عاال العااال انا: طب متيجي تفرجيني ف المخزن هناء: طب ادخل جوة استناني وانا هقفل المحل وادخل وراك ودخلت جوا ولقيت الفيديو والتلفزيون وكرتونه كبيرة فتحتها وفرشتها ع الارض.. ومفيش ٥ دقايق لقيتها دخلت وبصتلي وقالتلي هناء: دا انت دخلت وفرشت وقعدت كمان انا: اصل مبحبش اضيع وقت هناء: جاات ووطت قدامي وعملت بتشغل الفيديو وروحت شاددها موقعها ف حجري وطيزها الملبن بلعت زبي وقالت هناء: اااااه حاااسب براحه.. واحده واحده عليا انا: اصلك وحشاني يابت اوووي وطيازك دي بشوفها بهيج هناء: وهيا بترقص طيازها ع زبي وبتضغط بطياوها ع زبي.. طيازي دي مهيجه رجاله بشنبات وانت اللي كسبتها وركبتها انا: ولسه هركبها تاني واهريها نيك واعبيها لين لقيتها نامت ع بطنها ورفعت فستانها ونزلت اندرها وقالتلي... هناء: اااااه يالا حط زبك ونيكيني طيزي بتاكلني اووي.. عايزة اتناك ولبن ينزل ف طيزي.. يالا طيزي بتحرقني اووي انا: بليت زبي وروحت حاطط راس زبي ع خرم طيزها وهيا فاشخه طيزها اوووي بايديها وبتقولي هناء: اااااه احشره قوووي كمان.. دخل اوووي افشخ خرمي اااااه زبك تخييين بيقطع طيزي انا: استحكلي بقااا يا هايجه مش عايزة تتناكي هناء: اه نيكي اووي اديني جامد.. نام عليا بجسمك واتنطط ع طيزي وانت بتدقرني.. ااااام اااااه اوووووف ارزع ارزع... رواحت نطرت ميه كسها وطيزها بتقفل وتفتح ع زبي ورايحه ومش حاسه بحاجة... وانا ف لحظه كدا حسيت ان في خيال واقف ورا ستاره المخزن وسامع كل حاجة.. وكملت نيك وقولت ف بالي لو اللي واقف سامع ومدخلش يبقي الوضع علي مزاجه.. وكملت نيك وترزيع ف هناء وهيا.. ااااه.. اااامممم اووووف طيزي التهبت اووي وولعت.. اوووف انطر بقااا نزل وخلص مش قادرة انا فضلت ارزع اووي وقولتلها هجيبهم هجيبهم.. لقيتها فشخت طيزها اووي وبتبلع زبي ف طيزها اوووي.. وبتقوللي هناء: اوووف ااااه احشره كله فياااا... اوووف نزلهم ف قعر طيزي.. اوووف يااااح لبنك بيلسع ااااح ياااااح يااااح اوووف كل دا لبن طيزي اتلمت.. وطلعت زبي من طيزها ومسكت زبي مص ونضفته م اللبن.. وقامت وقالتلي هناء: وهيا بتقوم وتتعدال... اااه طيزي ورمت... قوووم البس بسرعه قبل ما حط يطب عليا... روحت قولتلها انا: بقولك اي احنا عايزين ناخد وقتنا براحتنا مينفعش كدا هناء: ططيب اعمل اي منا معنديش مكان تاني غير هنا انا: المكان موجود وهنقعد براحتنا كمان هناء: بجد... طيب امتي هنروح انا نتقابل بكرا بدري وهاخدك ونطلع ع المكان ونقعد براحتنا واروحك ف معادك هناء: خلاص هستناك الصبح بدري علي اول الشارع انا: خلاص اشوفك الصبح يا مزه وخبطتها ع طيزها هناء: اااه بس براااحه طيزي وجعاني بسببك انا: خلاص بكرا هعالجهالك اووي.. وضحكت.. وبلفت وشي عشان اخرج ولمحت الخيال بيتحرك ويمشي.. وخرجت ملقتش حد وطلعت ومشيت ودماغي بتودي وتجيب ياتري مييين اللي كان واقف وسامع كل حاجة.. وفضلت ماشي وبفكر لغاية لما لقيتي راايح ناحيه بيت هند واخوها حسن وجوزها حنفي عشاان اسهر معااهم.. وطلعت وخبطت ع الباب. حنفي: بيكح جااامد وصوته مسطول.. ااايييووه ااايوووه.. مييين انا: افتح ياعم.. اي نسيتوني خلاااص حنفي: اهلا اهلا.. انت ابن حلال جيت ف وقتك.. انا: اشمعني حنفي: اصل الكييف كتير ورزقك واااسع تعالي تعالي انا: دخلت لقيت ٤ ازايز خمرة شعبي وحشيش كتير والاوضه كلها دخان وجوو غرزة.. بصيتله وبصيت لحسن اخو هند اللي قاعد مش قادر يرفع دماغه وبيبصلي وبيقولي وهوا مسطوول حسن: اهلا اهلا يابو الصحااب.. اقعد يا زميلي خد كيفك وانا بكلمهم هند سمعت صوتي راحت وقفت ورا الباب وقالت هند: بصوت عالي.. ياااحنفي.. هو في حد جه ولا اي حنفي: دا مش حد غريب ياهند.. دا صاحب اخوكي هند: فتحت الباب ودخلت علينا ولابسه قميص نوووم شعبي اصفر يادوب تحت كسها بحاجات بسيطه وطيزها رفعاااه وبزازها طالعه اووي م القميص وعامله شعرها وحاطه ميكب وقالتلي وهيا بتسلم عليا وماسكه ايدي اووي وبتبصلي... اززيك عامل اي انا: انا كويس طوول ما انتوا كويسين هند: احنا كويسين طوول ما انت موجود وسطنا انا: خلاص هفضل وسطكووو ع طوووول هند: يارييت احنا خدنا عليك اوووي انا: وانا كمان مرتاح وسطكو اوووي راح حنفي رادد وهوا مسطول ودماغك بتتطوح ولسانه تقيل.. مممخلاااص بقااا يااا هند.. سيبي الرااجل يعمل دماااغ راحت هند زقاه ف دماغك وهوا كان هيقع ع الارض وقالتله بكل قررف هند: خليك ف اللي انت فيه واتلهي.. مهو انت مش فالح غير ف كدا وبس.. مبتعرفش تعمل حاجة تااني.. وانا ضحكت وقولتلهم اوباااا.. الحق يا حسن اختك بتشرد لحنفي حسن: بيتكلم وهوا مش قادر يفتح عينه ولا بوقه من كتر ما هوا مسطووول... ياااعم سيبك منهم دوول علي طوول كدا هند: مهو من خيبتي جوزي واخويا دماغهم نسيتهم اي حاجة تاني.. انا: ببص لهند وايدي بتحسس ع جسمها وبقولها.. لا ملهوش حق بردوو جوزك يبقي معااه الفرس دا وميعرفش يرودة هند: وحياتك ولا بيعرف حتي يرود قطه.. وضحكت ضحكه شرمطه اووي انا: لااا ملهوش حق.. دا انتي لازم تترودي كويس عشان تحني هند: انا بحب اللي يكسرلي عظمي ياخويا ويشكمني.. عايزة دكر ناشف قووي بجد.. وقربت مني وقالتلي بصووت واطي.. زييك كدا يا حبيبي انا: اهدي يابت اخوكي وجوزك قاعدين متعمليش مشكله هند: ملكش دعوة بيهم وخليك معايا انا.. انا مستنياك من بدري ومش ع بعضي انا: طيب وجوز الغربان دووول لسه متقلبوش عشان اركبك هند: ولا يهمك انا هتصرف وراحت هند ادت لحنفي ازازة وحسن اخوها ازازة وقالتلهم.. اي يا سبع منك ليه.. الازايز زي مهيا ولا انتوا كلام ف كل حاجة وبس وضحكت بشرمطه.. راح حسن وحنفي قالولها.. احنا نشرب المحيط ومنسكرش.. وراحوو رافعين الازاتين ع بوق واحد ونزلوا الازازه ودماغهم نزلت معاها وبقوو ف عالم سمسم هند: بصتلي قووي.. وقالتلي شووفت.. قوووم بقااا تعالي ندخل جوة ع سريري اخدت هند ودخلت واول لما دخلت هند كلبشت ف رقبتي ومسكت شغايفي تقطيع وبوس وشفط وهيا بتنهج اووي وبتقولي هند: ااااه وحشتني اوووي.. من ساعه ما سبتني وانا هايجه اووي مش ع بعضي.. عوزاك تنيك فيا الليل كله لما تورمني وانا بقفش ف بزازها وبعصر فيها ونازل تحسيس وتقفيش ف لحم جسمها وتقريص ف لحمها هند: ااااه اقرص ف لحمي اووي.. قطعني.. اااوف مولعه... راحت نازله منزلالي البنطلون وبتقولي هند: يالهوووي ع زبك اللي كل لما اشوفه كسي يقوم عليا ويحرقني... شطه فيها... زبك دا انا مش عوزاه يسيب كسي ابدا.. ونامت ع السرير ع ظهرها وفشخت رجلها اوووي وبتقولي... اااه يالا تعالي نط عليا ونيكني ع سريري.. عوزاه تموتني انا: انا هفشخ كسمك ياهايجه واخلي اخوكي وجوزك يسمعوا صوتك وانتي بتصوتي يا ماناكه يا شرموطه.. وروحت نايم عليها وحاطط زبي كله مرة واحده ف كسها للاخر ودابه جامد هند: صرخت اوووي.. اااااااه كسي اتشق اتنين.. زبك تخيين وطووويل.. اوووف ارزع اووع فيااا.. اتنطط بجسمك علي جسمي ودب فيا اوووي... ااااه بطني بطني.. اوووف بيخبط اووي فياااا بطني وجعتني ااااه ونطرت لبنها وجسمها بيترعش وبتضم وراكها اووي انا: روحت فاشخ رجلها اووي لما كانت كتتكسر وصرخت م الوجع.. اااه براااحه هتكسرني.. روحت قاليها مسمعش صوت امك يابنت الوسخه واعمل اللي يعجبني واكسرك براحتي يا وسخه.. وروحت لاطشها قلم وجه جامد ومن قوة القلم بصتلي اووي وتنحت وحطت ايديها ع خدها من القلم اللي وجعهااا.. روحت رافع رجلها بايدي وبقيت برزع اووي ف كسها والف فيها شمال ويمين وبلوي رجلها ووسطها اووي وبتعمد اوجعها.. وهيااا هند:: اااه اااه برااحه عضمي عضمي.. وانا بضرب فيها بالاقلام والبونيات وانا بنيك فيها وبشتمها.. اسكتي يا وسخه يا شرموطه مسمعش صوت كسمك هند: اااه اااه حاضر حاضر بس براحه عليا هتموتني تحتيك ارحمني.. اااه ايدك تقيلة كفاية ضرب.. اااه كفاية زبك بيضرب ف كسي وايديك نازله ضرب ف جسمي.. اااه... وجابت يجي ٣ او ٤ مراات وجسمها ساااب خالص وسيبتلي نفسها اعمل فيها اللي انا عاوزة وهيا كل اللي عليها.. اااه اوووف اااح ااااح ااااي... ولما قربت اجيبهم.. قولتلها انا: نازل ترزيع وطرقعه ف كسها وبقولها.. اااه يابت لبني جاااي هنزل.. عيزاهم فين يا وسخه هند: اااه ازرع ارزع وانطرهم ف كسي عبيني واملاني لبن كسي شطه عاوز لبنك عشام يبلعه ويهدي انا: مش خايفه تحبلي مني يا وسخه يا زانية هند: اااه اااه هات بقااا اااه.. متخافش واخده الحباية وعملاه حسابي.. اااه هاات كسي ورم خلاااص... انا: طب خدي يا شرموطه.. ورزعت اووي وحطيته كله وزبي بقااا بينطر كتل لبن ف قعر كسها وكسسها عمال يشفط لبني.. هند: اااه اكبسه اووي كماننن وصفي لبن ف كسي اااه ارويني كسي عطشااان.. اااح لبنك بيلسع ااااه شطه شطه كسي ناار.. اوووف عليك روحت مطلع زبي من كسها وكسها مليان لبن ونزلت ع زبي مص وبلع ونضف اللبن اللي فيه ولسه بتتعدل.. روحت قالبها ع بطنها وقولتلها انا: بتقومي ليه يا كسمك لسه مشبعتش من طيزك هند: ابوس ايدك سيبني مش قادرة كفاية انا: روحت نازل فيها ضرب بالاقلام والبونيات لغاية لما جسمها بقا احمر ومعلم من كتر الضرب وايدي معلمه ف كل حته ف جسمها وجسمها بقااا عامل بقع كدمات م الضرب.. وروحت منيمها وفاشخ رجلها وكابس زبي ف طيزها مره واحده هند: صوتت اووي.. ااااااه طيزززززي.. ااااه اتعورررت روحت بكل عزمي ضاربها بكف ايدي ع ظهرها جااامد وايدي علمت ع ظهرها واحمرت اوووي وبقيت نازل تلطيش جامد ف طيازها لما احمرت وازرقت م الضرب ونازل رزع فيها هند: اااااه حرااام عليك انت فشحتني خلاااص طيزي اتدمرت... كفتية اهدي شوية. اااااه انت نزلتلي البواسير خلاص مش مستحمله.. انا: بس يابنت الوسخه انا مش هسيبك غير لما اصفي لبني كله فيكي يامتناكه وبرزع اووي اووي ولحم طيازها بيتهز وبيطرقع هند: اااه اااه ابوس ايدك كفاية هموت.. وبقت بتعيط اووي وتصوت ومتعتها اتقلبت لالم جامد ووجع.. وبقت نازله صويتتت جاامد وصريخ... اااااه اااااه اااااه ااااه روحت حاطت ايدي ع بوقها وكاتم نفسها خالص وبخنقها وبرزع ف طيزها اوووي اووي.. ورحت حااطط زبي للاخر وبقيت بنطر لبني ف طيزها وهيا بتترعش زي اللي بتتتكهرب اووي هند: يااااااح يااااااح ناااااار شطه.. لبنك بيكوي الجرح اللي عملتهولي ف طيزي... اوووف ياني عليك بقاااا اوووف قوووم بقااا انا خلاااص... طلعت زبي منها وببص عليها ولقيت كل جسمها متعلم م الضىب واحمر وازرق وشكلها واخده علقه محترمه ورقبتها مزرقه بصتلها وقولتلها.. اتبسطتي يا بت هند: اوووي اوووي اوووي اوووي.. انت بجد كسرتني انا مش قادرة اقف ع رجلي اناا: انتي يابت جسمك كله اتعلم يخربيتك.. هتقولي اي لجوزك هند: سيبك منه دا ولا فارق معايا.. واقولك كمان انا هفضل زي منا كدا لغاية الصبح.. اااه مهو لو مش قادر يسد عليا خلااص يسيبني اتبسط براحتي.. هوا هيبقي ولا منه ولا كفاية شره انا: طيب واخوكي لو عرف هند: متقلقش منه.. انا اعرف اسكته ازاي قولتلها خلاص انا هسيبك تتصرفي وهنزل واعملي حسابك انا حاي بكرا الصبح ومعايا واحده تانية.. هند: اي انت كل شوية بواحده ولا اي انا: اي دا انتي بتقوليلي بالذوق متجيش تاني بقاا هند: ينقطع لساني.. مقدرش اقولها ولا تطلع من بوقي.. انت تيجي وتجيب اي واحده تعجبك ف اي وقت.. وبعدين مهو انت لازم بردوو يبقي معاك مرا واتنين.. انا مقدرش عليك لوحدي.. وضحكت بمرقعه انا: خلاص هاجي بكرا ومعايا الحته وتبقي تقوليلي حصل اي بقااا.. وبوستها وخرجت لقيت حسن وحنفي مرمين ع الارض ومقتولين ومش حاسين بحاجة.. وسيبتهم ونزلت والوقت كان اتاخر اووي وروحت البيت فتحت ودخلت.... استنوني ف حزء تاني ومغامرة تاني الجزء الرابع بعد لما روحت ودخلت البيت لقيت الحو هادي والانوار مطفيه واختي ومي ملهومش صووت واتسحبت ودخلت اوضه اختي لقيت اختي نايمه لابسه اندر وبرا بس ولوحدها ومي مش معاها… روحت قعدت جنبها ع السرير وقعدت جنبها ع السرير وقعدت احسس ع شعرها ووشها واحسس ع جسمها.. وهيا حست بيا وفاقت كدا وبتبصلي وبتقولي هبه: اي التأخير دا كله… كدا نستناك وتتاخر علينا انا: معلش بقااااا انتي عارفه مشاويري بتاخد وقت ازاي.. وبضحكلها هبه: يعني انا اتعب واجهزلك البت مي عشان تروق نفسك وانت تروح تروق نفسك ف حته تاني انا: صحيح هيا فين البت مي… وبعدين انا نفسي اروق نفسي معاكي انتي يا بطتي وبحضنها وببوسها من شفايفها وبنندمج ف البوسه وهبه بتسيييح مني.. وبعدتني عنها بمحن كدا وقالتلي.. هبه: اممممم اااااه بس بقاااا كفاية خلاص مبقتش قادرة.. قوووم روح ادخل اوضتك بقاااا وريح نفسك.. هتلاقي مي ف اوضتك وعلي سريرك… قووم بقااا يالا احسن نلاقيها فووق دماغنا هنا انا: قومت وفتحت اوضتي لقيت مي نايمه ع سريري ولابسه القميص اللي اختي لبستهولي وكانت بتفرجني عليه اللي جيباه ف جهازها وشيلاه ومش لابسه اندر ولا برا وحاطه ميكب ومظبطه شعرها كانها عروسه ف ليله دخلتها روحق قعدت جنبيها وبقيت بحسس ع جسمها وع طيزها وحطيت ايدي ع كسها لاقيته ناااااااعم اووووووي اووووي ومنتوف مفيهوش شعراية وقعدت ابعبص فيه بصباعي لقيتها اتنفضت وقامت مخضوضه ولاقتني ف وشها مي: هاااااااه اااااي… انت اتاخرت اووي وانا نمت… بسسس شيل ايدك بقاااا بيحرقني.. اختك نتفتهولي بالحلاوة ومن وقتها بيحرقني اووي انا: روحت قايم وباصص ف عنيها وقربت منها ووشوشتها وقولتلها.. لا انا هبردلك كسك خالص.. وروحت فاشخ وراكها اوووي ونازل ع كسها لحس ومص وعضعضه ف زنبورها.. وهياااا ساااحت خااالص وبقت بتقفش لنفسها ف بزازها وتزوووم اوووي.. اااااه اممممم اووووف.. كفاية لحس كسي اتهري بقاااا.. كفاية بقاااا متبقاش انت وهبه ع كسي اااه كسي اتهري من لحس هبه كفاية اااااه هييجو هييجو وقامت جابت عسلها وبقت بتنهج اووي روحت قايم وقالبها ع بطنها وواخد عسل كسها بايدي وحاطه ع خرم طيزها وبقيت بنيكها بصوابعي وبوسع خرم طيزها وهيااا.. امممم اااااه براااحه متزوئش اووي.. اوووف بيحرق… روحت مطلع صوابعي وحاطط زبي ع خرم طيزها ونازل بكل جسمي عليها ووسطي بس طالع نازل وزبي نازل هرس وفشخ ف خرم طيزها مي: ااااه اااااه يالهوووي ااااااه زبك بيدخل اوووي.. ااااااه متتنططش بجسمك اووي عليا… اوووف مترزعش اووي فياااا كداااا… ااااه بتاعك طويييل اوووي بيدخل جوا بطني…. اوووف تخييين يخربيتك خرمي بيتقطع اااااااه انا: مش عاوزة تتناكي يابت.. مش بتتبسطي وانا نايم عليكي وفاشخك يالبوة مي: اااااه بتبسطت اوووي اوووي… اووووف اااااه.. وجابت شهوتها لتالت مره والسرير بتاعي بقاااا عامل بقعه ميه من شهوتها ومبلول وغرقااان وانا فصلت ارزع وهيا تصوت وصوت طرقعه جسمي ف لحم طيازها بقت عاليه اوووي وهياااا مي: اااااخ اااااااح اووووف.. كفاية دق ف طيزي… طيزي اتهرت همووووت… هاتهم بقاااا وقوم من عليا انا مش قادرة.. ااااااه اااااااه ااااااه اااااه طيزي هموتتتتت اااااااااااااه وصرخت اوووي روحت انا مكلبش جسمي علي جسمها اووي ومثبتها تحت مني وحاشر زبي كله للبيوض ف خرم طيزها وبقيت بنطر لبني اووي وحااسس اني لبني بينزل ف قعر طيزها او ف مصارينها مي: اااااااااااه… اوووووووف يخربيتك متكبسهوش اوووي فيااااا حساه هيطلع من زوري… اوووف بينزلو جوا بطني اوووي.. اااااته سخنين ف مصاريني… اوووف بيلسوعوني وبيحرقوني اووووووي اااااه كفاية انت عبيتني ومصاريني اتملت كفاية بقاااا وقومت من عليها وطلعت زبي وببص ع خرم طيزها لقيته مفشوووخ واحمرر ددمم وبينبض والخرم ملياااان لبن ومتعبي للاخر.. روحت ضاربها ع طيزها وقولتلها هيا اختي نضفتك بالحلاوة وداقت الحلاوة من ع كسك ولا اي يابت مي: ااااه براحه طيزي وجعاني… ااااه بصراحه اختك نضفتني وبعد لما اخدت شاور لحستلي كسي وانا كمان لحستلها كسها وجيبنا شهوتنا سوا وارتاحنا.. بس ياريت متقولش لاختك اني قولتلك انا: عادي ع فكرا انتي واختي بنات زي بعض وليكوو شهوتكووو ولازم تريحوو بعض مي: انا بجد بحبكوو اوووي وهفضل معاكوو ع طوول انتوا احسن ناس ليا انا: طيب بس احسن الكلمتين الحلوين دوول هيخلوني انط عليكي تااني وانيكك واهريكي نيك مي: لااااا ابوس ايدك ورجلك سيبني انا مش حملك انا خلاص مش قادرة هرمي اتهري وبيحرقني روحت رافع رجلي قدام وشها وقولتلها طيب بوسي بذمه وانا اسيبك لقيت مي بتبصلي بخضوع كدا وبتبوس ف رجلي وبحك وشها ف رجلي وتمث صوابع رجلي وتلحسها ونازله بووس ف رجلي وبتدعك رجلي ف وشها.. روحت زاققها ف وشها برجلي وقولتلها بس كفاية عليكي كدا.. نااامي يالا.. وسيبتها وخرجت وفتحت بابا اوضه اختي براحه ودخلت وقفلت الباب ورايا وببص لقيت اختي نايمه ع السرير وحاطه ايدها جوا اندرها ونازله فرك ف كسها وزنبورها وايديها التانية بتقفش ف بزازها وراسها مرميه لورا وبتنهج اوووي ومش حاسه بيا لما دخلت… روحت مقرب منها وشادد الاندر منها لقيتها اتخضت وقالتلي انت جيت امتي.. قولتلها جيت ف الوقت المناسب.. وقلعتها الاندر وبقيت نازل لحس ولعب بلساني ف زنبورها واعضعض فيه واشفط شفايف كسها وهيااا بتزوووم اوووي وبتطلع صرخه مكتومه وكسها عمال يجيب ف ميته لغاية لما صفت كل اللي ف كسها واعصابها هديت وارتاحت.. قومت وراحت ماسكه شفايفي بوس ومص ولحس فيها وتشفط كل ميه كسها من بوقي وتبلعها.. وتقولي هبه: انا بجد اسعد واحده ف الدنيا ان عندي اخ بيعرف يريحني كدا ويخليني اسعد واحده ف الدنيا انا: انا اسعد واحد ف الدنيا ان اختي اجمل واطعم بنت ف الدنيا ومريحاني وملبيالي كل طلباتي.. تعرفي يابت انا لو اتجوزت مش هعمل مع مراتي اللي بعمله معاكي.. انا ببقي مبسوط وسعيد معاكي هبه: انا كمان مش ممكن اعمل جوزي اي حاجة م اللي بتعملها معاك.. وعشان ريحتني انا كمان هريحك.. مع انك لسه مريح نفسك ف البت جوة وصوتكوو كان واصلني هنا وهوا دا اللي تاعبني وخلاني زي ما انت دخلت وشوفتني كدا انا: عادي ع فكرا انتي بنت وكبرتي وبقيتي ليكي شهوتك ولازم تريحي نفسك حتي لو تخلي مي تلحسلك كسك وانتي تلحسيلها كسها وبغمزلها كدا وبخبطها ف بزازها هبه: اااه حاسب بزازي.. هيا قالتلك.. ومكسوفه وبتبص لتحت روحت رفعت وشها لوشي وقولتلها ااه قالتلي وعادي معنديش مشكلة انك تريحي نفسك وتجربي تمتعي نفسك بشكل جديد هبه: انا مكنتش اعرف الحاجات دي وعرفتها ع ايدك لما كنا ف المصيف والبنات لحسولي حسيت وقتها باحساس حاوو اووي اوووي اووي ولما لحستلهم انا ودوقت طعمه حسيت طعمه بيزود الشهوة فيا وببقا عاوزة اعمل كدا كل شوية.. وعشان كدا انا هريحك تااني لو عاوز.. وبتحط ايدها ع زبي لقيته واقف حديدة.. قالتلي.. يالهوووي هواا واقف اووي وناشف ليه كدا.. انت مش لسه جايبهم جوا ف مي.. هوا مبيهداش ابدا انا: يهدي وينام لو واحده غيرك اللي معاه.. انما انتي حبيبتي وكل حياتي واللي بحس بمتعتي معاها هبه: وانا كمان بحبك اووي اووي وبحس انتي بنت معاك اووي.. رواحت مطلعه زبي ونزلت مص وعضعضه ف راس زبي وتبلع زبي اووي وتخنق نفسها بيه وتطلعه تاني وتشهق وترجع تاني تمص وانا هيجت اووي وبقيت بنيكها اووي ف بوقها لغاية لما جيت اجيب لقيتها حشرت زبي كله ف زورها وبقااا لبن زبي بينظل ف زورها ع طوول وهيا بتبلعه لغاية لما زبي هدي وطلعته من بوقها عصرته بايدها ونزلت حبه لبن ف ايدها ودعت بيه كسها وقالتلي هبه: يالهوووي احساس لبنك علي كسي حلوو اووي.. نفسي احس ببتاعك بيدخل فيا انا: متخافيش لما تتجوزي مش هسيبك لحظه هبه: نفسي بقاا اتجوز عشان اكون ليك انت انا: انتي ليا انا وبس وجوازك دا هيبقي بس ستارة عشان انيكك ف كسك براحتي هبه: امتي بقااا انا مش قادرة خلااص انا: مش واقته ياهايجه.. وضحكت وهيا ضحكت.. يالا نامي بقااا عشان انا خلاص عاوز انام تعبت اووي انهاردهخ وسيبتها وخرجت.. وسيبت مي نايمه براحتها ف سريري واختي نايمه براحتها ف سريرها وانا نيمت ع كنبه الانترية لغاية الصبح وصحيت بدري ف معااد المدرسه ولبست ونزلت وروحت عشان اقابل هناء زي ما اتفقت معاها واخدها واروح بيت هند انيكها هناك براحتي ونزلت وطلعت ع المكان اللي قولتلها تستناني فيه ولقيتها جاية عليا اخدتها من ايديها ومشيت وطلعت خبطت ع هند وفتحتلي وهيا بنفس القميص وجسمها كله باين عليه الضرب وكان حد اغتصبها.. وبصتلي اووي وقالتلي اتفضل ياسيد الرجاله ادخل بيتك ومطرحك ودخلت انا وهناء وقولتلها سيبيني شوية بس ياهند عاوز اقعد انا وصحبتي براحتنا هند: بصتلي وبصت لهناء وقالتلنا.. خدوا راحتكوو خالص واعتبروني مش موجوده.. وسابتنا ودخلت اوضتها وانا دخلت الاوضه التانية وبقيت بحضن ف هناء واقفش ف بزازها بس حاسسها مش متجاوبة ومتاخده كدا زي اللي اول مرة.. وانا قولتلها انا: اي مالك ما احنا براحتنا اهوة مش هنا احسن من المخزن هناء: هاااه مخزن اااااه احسن احسن وانا بقفش اووي وببوس فيها وهيا بدئت تسيح وتتجاوب معايا لغاية لما قلعتها وبرضع بزازها ولمحت زي شامه كدا جنب بزها الشمال.. واستغربت ازاي انا مخدتش بالي م الشامه دي قبل كدا.. ومحطتش ف دماغي وكملت وهيا متجاوبة خالص.. وروحت منيمها ع بطنها ونمت عليها وبليت زبي وبحط زبي ف طيزها لقيت كيزها ضيقه اووي اووي ولسه مقفوله متفتحش.. استغربت اكتر.. طب اززااااي وانا لسه نايكها امبارح ف المخزن.. ازاي طيزها مقفوله وخرمها ضيق كدا.. وعملت مش واخد بالي وبقيت بلعب ف خرم طيزها وبحط صباعي فيه وادخله واطلعه وهيااا.. اااه اااي واحده واحده.. اااه.. وفضلت ادخل صباع والتاني والتالت لغاية لما طيزها وسعت.. روحت بليت زبي وحطيت راس زبي ع خرم طيزها ومدخله وبقيت بنيك براحه.. وهيااا هناء: اااه اااه براااحه متحطش اوووي اوووف بيوجعني اااي ااه اااه وبقيت بنيك ومستمتع اووي بخرمها الضيق ع زبي وبقيت بنيك اووي وبرزع ف طيازها وهيا تصرخ وتصووت اوووي وروحت حااشر زبي للاخر وناطر لبني ف طيزها وهيا.. هناء: اوووف ياااح سخن اوووي انت بتنزل فيا اي.. اوعي سيبني.. ياااح بيلسع بيلسع.. اووف كفاية بقااا انت نزلت فيا كتيررر اووي نزلوا جوا بطني ياااح وطلعت زبي من طيزها وخرم طيزها مفشوخ واحمر ددمم ومفتوح ومليان لبن.. وبقولها.. انا: بس اي رايك بقاااا.. مش اتبسطتي واتمتعتي هناء: بصراحه اتبسطت اووي بس وجعني اووي اووي وبيحرقني اووي اووي من جوااا وفضلت احسس عليها وافركلها ف كسها لما سخنت اوووي وساحت وبقت تجيب ميتها وهديت وانا هيجت روحت حاطط زبي ف طيزها وهيا مليانه لبني وبقيت بنيك جامد وبرزع اووي وطيازها بتطرقع وهيااا… هناء: ااااه ااااه ااااه براحه ااااه اااه اوووف بيوجعني ااااي اااي اااي نزلهم بقاااا كفاية تعبتني ولهبتني اوووف يالهوووي مش قادرة وحطيت زبي كله للاهر ونطرت لبني تاني وطيزها.. وهيا اعصابها سابت خااالص ومبقتش قادرة تنطق وبتنهج اووي انا: اي جامده اوووي انهارده ليه كدا.. جننتيني هناء: يعني انا بجد عجبتك اووي كدا انا: انتي عجبتيني ومتعتيني اووي يابت هناء: طيب يالا نقوم عشان اتاخرت انا: اتاخرتي علي اي.. رايحه فين بعد ما هننزل هناء: ردت عليا بكل تلقائيه ومخدتش بالها م الكلام وهوا دا اللي فجر المفجاه.. وقالتلي… هروح ع المحل عشان هناء وراها درس وانا هقعد مكانها انا: بصتلها اووي وقولتلها ااااي هنااااء.. هوووااا انتي مش هنااااء هيا اتلبخت واتخضت اووي وفاقت كدا.. وقالتلي.. هااااااه.. لااا. اناااا… اااااااصل.. لاااااا انا هناااء.. قصصصددددي انا: روحت لاوي دراعها اووي ورا ظهرها وكنت هكسرهولها وشدتها مش شعرها وقولتلها انتي مش هناء.. وشخطت فيها اووي.. صح هيا بصتلي اوووي وعيطت وقالتلي بص هقولك بس سيب ايدي هتتكسر وسيب شعري انا: سيبتها وقولتلها احكيلي يا كسمك ولو كدبتي هفشخك هنا وهفتح كسك واسيبك ولا كاني شوفتك يا متناكه وضربتها بالقلم ع وشها جامد قامت هيا معيطه وقالتلي.. انا شيرين اختها.. وامبارح كنت رايحه المحل اقعد مكانها واخليها تروح تتغدي ودخلت ملقتهاش ف المحل وسمعت صووت ف المخزن وقربت وسمعتها وهيا معاااك وسمعتكو بتتفقوا ع معاد انهارده وخليتها مانزلش بحجة اني عندي امتحان شهر ف المدرسه وهاجي وهيا تنزل وقولت هاجي مكانها واكشفك واعرفك اني عرفت.. وبتتكلم وهيا بتعيط اووي انا: اخدتها ف حضني وهديتها وقولتلها طيب انتي عرفتي كل حاجة خلاص وكمان جربتي اللي اختك جربته.. هتعملي اي دلوقتي.. هتسيبي اختك ليا وتبعدي انتي ولا هتبعديني عن اختك شيرين: انا اتمني انك تبقي ليا انا وبس.. بس مقدرش ابعدك عنها وعاوزة اطلب منك طلب انا: بوستها ف شفايفها وبحسس ع وشها وقولتلها اطلبي شيرين: ممكن علاقتك باختي تفضل زي ماهيا وتفضل معايا انا كمان بس مش عاوزة اختي تعرف انك بتنام معايا انا: مع اني نفسي انام معاكي اني وهيا سوا.. بس خلاص مش هجيب سيرة ابدا ودا سر بيني وبينك وبس شيرين: وانا مش هبعد عنك ابدا وحضنتها ولبست ونزلنا استنوني ف مغامرة جديدة ودنيا جديدة الجزء الخامس وطبعا وقفنا لما نيكت شيرين صاحبه اختي وتؤام هناء ف بيت هند وهما طبعا جيران بودي وامه زي ما نتوا عارفين وخلصت وهناء اتفقت معايا انها تستمر ف العلاقه معايا وكمان افضل مستمر ف علاقتي باختها بس علاقتي بيها تفضل سر بيني وبينها واختها متعرفش بيها وخلصت معاها وروحت البيت ولقيت اختي بتقولي اي يابني انت بتختفي فين بس قولي.. قولتلها مش هتصدقي انا كنت مع مين هبه: مع مين قولي انا: فاكرة البت شيرين صاحبك اللي قابلتها وكنت بكلمها وردت عليا برخامه هبه: اااااه ماااالها انا: اصل انا كنت بنيكها من شوية هبه: انت بتهزر صح… طب ازاي.. دا انت مشوفتهاش غير مرة.. ازاي وصلتلها.. احكيلي دا انت مصيبة انا هكيتلها حكاية اختها وحكاية المخزن وكل حاجة لغاية لما نيكتها ف بيت هند هبه؛: يخربيتك انا مش مصدقه بجد انا: تقدري تعرفي منها بطريقتك بس براحه عشان انا متفق اللي بينها وبيني دا سر هبه: خلاص انا هحاول اخليها تحكيلي بالطريقه وتبقي جات منها وهيا اللي قالت انا: برافووو عليكي ايوة كدا يا فهماني هبه: هو فيه واحده غيري ف الدنيا دي كلها فهماك قدي انا: اوماال انا بحبك اووي كدا ليه هبه: وانا بموت فيك يا مشرفني.. وضحكت بمياصه انا: هيا البت مي فين هبه: نزلت شقتهم تروقها وهتطلع اخر النهار… اي وحشتك اووي وخلاص مبقتش قادر علي بعدها ولا اي انا: لا يابت بس بطمن دي امانه عندنا وبضحك هبه: لا وانت واخد بالك م الامانه اووي وبتضحك بشرمطه انا: طيب امشي سيبيني اريح شوية عشان نازل رايح لواحد صاحبي بالليل واحنا بنتكلم لقيت التليفون بيرن.. خرجت رديت لقيت بودي.. سلمت عليه وقعدنا ندردش شوية وقالي مبتجيش ليه انا واحشنا اووي وماما بتسالني عليك.. والوقت دا كان بداية ظهور الموبايلات وكانت غالية اووي… قولتله معلش جدي اتوفي وحكيتله اللي حصل.. وقولتله انا كنت ناوي اعمل عيد ميلادي بكرا واعزمكوو بس الظروف بقااا معلش بودي: ولا يهمك انا هعملك احلي واجمد عيد ميلادي انا: ودا هتعمله فين بقااااا بودى: ف البيت عندي.. هستناك بكرا وملكش دعوة باي حاجة تاني انا: انت جدع اووي يابودي… انا حبيتكوو اوووي اوووي بودي: وانا بعتبرك مننا مش واحد صاحبي وبس انا: صاحبك اي بقااا انا دلوقتي جوز امك وضحكت بودي: ضحك وقالي ودي احلي حاجة انك واخد بالك من مامتي ومني انا: خلاص هجيلكم بكرا وكمان عندي ليك مفجاه بودي: اي هيااا قولي انا: لما اجيلكم بقااا متحرقش المفجاه بودي: خلاص انا هقول لمامي واعرفها عشان نجهز لعيد ميلادك وهيبقي احلي عيد ميلادك انا: خلاص اتفقنا وقفلنا السكه وقومت واختي واقفه بتسمع كل حاجة.. وقالتلي اي الحكاية.. وحكيتلها كل حاجة وقالتلي احلي حاجة انك مظبط امورك انا: طبعا انتي فاكرة اي يابنتي ونمت وصحيت اخر اليوم وكنا داخلين ع الساعه ١٠ بالليل وقمت وزبي واقف قدامي مترين ف الشورت وخارج من اوضتي لقيت اختي ومي قاعدين ف الصاله قدام التليفزيون وكل واحده لابسه شورت وبدي كت وجسمهم كله واضح وبزازهم باينه… وخارج م الاوضه وماشي ف الصاله واختي قالتلي صحي النوم ياعم كل دا نوم انا: معلش كنت تعبان وجسمي مكسر وعاوز انام هبه: اااااه مهو واضح اووي انك تعبان وبتضحك وبتخبط مي ف دراعها مي: بتتكسف وبتبص لاختي وتبصلي وتتكسف انا: بصيتلهم وسيبتهم وداخل الحمام لقيت اختي بقتولي طيب لو تعبان ابعتلك مي تساعدك ف الحمام عشان ترتاح وبتضحك مي: بس بقااا ياهبه متكسفنيش يا رخمه هبه: يابت بصي الواد صاحي وعامل ازاي.. قومي يابت بطلي خيابه.. وزقتها وقومتها عشان تدخلي الحمام مي دخلتلي الحمام ومكسوفه وبتقولي محتاج حاجة اساعدك فيها انا: بقولك اي انا لسه صاحي مش ناقص شرمطه.. دماغي لسه مفاقتلكيش حسيتها اتصدمت من ردي عليها وزعلت.. وقالتلي خلاص انا اسفه ولسه بتديني ظهرها وبتخرج.. قومت ندهت عليها.. لفت وشها وجاتلي وقالتلي نعم انا: طلعي زبي م البوكسر ونشنية ف الحمام عشان عاوز اعمل مياا مي: بصتلي كدا باستغراب.. ومسكت البوكسر ونزلته ومسكت زبي وكان واقف حجز وسخن وهايج ونشنته قدام الحمام وانا عملت ميه.. وقولتلها تعالي بقااا مصيلي عشان اجيبهم مي: بصتلي وبصت ع باب الحمام المفتوح واختي قاعده وشايفه كل حاجة ومكسوفه ولسه هتقفل باب الحمام روحت شاددها من ايديها ومقعدها ع الارض ف الحمام وظهرها للباب ووشي للباب قدام اختي وحطيت زبي ف بوقها وبقيت بفشخ بوقها نيك وهيا بتاكل ف زبي واختي بصالنا وهايجه ع نفسها وبتدعك ف كسها وانا شايفها وعيني ف عنيها والموضوع خلاني اهيج اووي وانا بنيك قدام اختي وفضلت ارزع ف بوقها واخنقها بزبي لغاي لما نطرت لبني ف بوقها وزوها وبقت بتبلع واللبن خارج ع بوقها ومبهدل شفايفها ووشها وشديتها من شهرها بقومها واختي خدت بالها قامت قعدت عدل وبتتفرج وانا روحت لافف مي ومنزلها الشورت وحاشر زبي ف طيزها وبقيت بنيكها وافرش كسها وهيا سانده ع الباب وموطيه ومفلقسه ووشها بقااا لوش اختي واختي شايفه بوقها مليان لبن وووشها وعماله تااان اااااه برااااحه بتاعك تخيين اوووي ااااي وعنيها ف عين اختي وفضلت افشخ ف طيزها لغاية لما نطرتهم ف طيزها وعبيتها وزقيتها برة الحمام وقولتلها يالا اطلعي بقااا لما اخلص حمامي واخرج ابقي ادخلي انتي.. وقفلت الباب زهيا راحت لاختي بره مي: بقااا بتقوميني عشان اخوكي يبهدلني كدا يرضيكي اللي انا فيه.. بصي مغرقني ازززاي هبه: بس انتي كنتي مبسوطه يابت اووي.. مشوفتيش شكلك وانت مفلقساله وهوا بيديكي اووي وانتي مبسوطه يابت.. وبعدين مهو انتي بلعتيهم كلهم وكانوا عاجبينك مي: يابت اخوكي حطه كله ف زوري وبينزل ف زوري ع طوول مكانش قدامي غير اني ابلع هبه: تعالي يابت.. وشدت مي وفضلوا يبوسوا شفايف بعض واختي بتلحس لبني من بوق مي وتبلع ومي مستسلمه لاختي خالص لغاية لما خلصت حمامي وهما قعدوا عدل ومي قامت تدخل الحمام وانا قولت لاختي عجبك لبني من شفايف مي.. قالتلي عرفت ازاي.. روحت واخد لبن من حنب شفايفها بصباعي وقولتلها مهو كل حاجة باينه اهيه وبضحك.. لقيت اختي خدت صباعي ومصته بلبونه.. وقالتلي لبنك دا انا بعشقه قولت لاختي خلاص انا هنزل عندي سهره كدا وهسيبك انتي وهيا تتبسطو سوا وبغمزلها.. وهيا فهمتني وقالتلي وانا مش هسيبها.. انا مش ع بعضي خالص وسيبتها ولبست وخرجت قولت اروح لهند واشوف جوزها عمل اي لما شاف شكل جسمها واثار الضرب والبهدله باينه عليه.. وروحت لبيت حنفي جوز هند وحسن صاحبي اخوها.. وطلعت خبطت وفتحلي حسن وكان حنفي قاعد وكان قدامهم البيرة والحشيش بس مشربوش وفايقين وحسيت ان في حاجة انا: اي ياجدعان مالكوو انا اول مره اجي الاقيكوو فايقين في اي وببص لحسن وحنفي.. وحنفي حاطط ايده وسط راسه وبااصص للارض وحسن جنبه ساكت انا: اي ياجدعان هو في حاجة ولا اي حسن: لا ياسطي مفيش حنفي: مفيش ازاي بس.. لا فيه طبعا حسن: متقفل بوقك ياعم واسكت بدل ما اقطعلك لسانك حنفي: تقطع لسان مين ياض انت دا انا اقتلك حسن: تقتل مين يا خوول.. مهو انت لو كنت دكر مكانش حصل اللي حصل واحنا مش عارفين مين عمل كدا حنفي: مهو لو اختك مكانتش شرموطه مكانش حصل اللي حصل وقام حسن وحنفي مسكو ف بعض وضربوا بعض.. روحت انا قايم مكتف حسن وراميه ع الكرسي وزاقق حنفي وموقعه ع الارض انا: متهدو يا جدعان وقولولي في اي حنفي: انا هقولك وانت احكم.. انا اصحي اروح شغلي واجي ابص ع مراتي الاقيها نايمه ومفشخه ومتعبيه لين وجسمها كله مزرق م النيك ومش عايزة تقول مين عمل فيها كدا انا: قولتله اندهلها نتكلم سوا براحه ونحل الموضوع ونعرف هيا ليه عملت كدا حنفي: انتي يابت.. ياهند تعالي.. ودخلت هند وباين عليها اثار المعركه انا بصيتلها اووي وشكلها كانها طالعه من معركه.. وقولتلها انتي كان بيغصبك ولا بيقتلك.. دي متبهدله خالص وبضحك اي ياهند اللي جوزك بيقوله دا.. هوا حصل.. راحت هند بصتلي اووي وربعت ايديها وقالتلي اااه حصل واتبسطت اووي وعوضني عن اللي مش لاقيها وبتبص لحنفي من فوق لتحت وحنفي مدلدل دماغه انا: اي ياعم حنفي مترد.. ولا انت من بتوع ٣ دقايق بس وضحكت.. وحسن ضحك هند: ياهوووي ٣دقايق اااااي.. دا كتير اووي عليه.. انت تقول احسن ٣ ثواني.. وضحكت بشرمطه اووي انا: اوبااا.. الكلام كدا اتغير اووي حنفي: مفيش منه الكلام دا ياعم دي بس هيا اللي بتحب الشرمطه هند: احنا فيها… قوم ياخويا تعالي دلوقتي وريني قوتك وخلي الناس تحكم بنفسها حنفي بصلها اووي وبصلنا زي اللي انصدم م الرد انا: بس ياعم والميه تكدب الغطاس وحل الموضوع دا هيبان بعدها يا تسكت لو طلعت من بتوع ٣ ثواني زي ما هيا بتقول يا تخليها مش قادرة تطلع ع رجلها وساعتها اللي تقول عليه يمشي ولا اي رايك يا حسن حسن: بصراحه انت لخصت الكلام كله ف الكلمتين دوول.. قوم ياعم البطل ورينا شطارتك وقام حنفي ودخل هوا وهند الاوضه عشان ينيكها ونشوف هيقعد قد اي وقاعد انا وحسن بنتكلم وبقوله هوا بجد ياسطي اللي حصل دا.. قالي اه ياعم هيا ما انكرتش دي قادرة ومحدش بيقدر عليها انا: وتفتكر حنفي هيرفع راسنا ولا اي حسن: ضحك اوووي وقالي ياعم البت اختي دي هتخليه يجيبهم من بوسه.. دا ع قده خالص.. ومعداش ٥ دقايق لقينا صوت هند بتقول لحنفي بصوت ععااالي عشان تسمعنا.. هند: يخيبك راجل هو انت لحقت تحكه حكتين ع بعض.. قوووم ياخويا قوووم اغسل نفسك ومسمعش صوتك تاني لقيت حسن بيشاورلي بايده ع صوتهم وبيقولي شوفت.. وقااام مفششوووخ ضحك ودخل حنفي علينا وراسه ف الارض.. وحسن بصله وبيضحك اووي وقاله تعالي تعالي نضرب وسيبك م الموضوع دا خالص ملكش دعوه بيها انا: اي ياعم حنفي اومال فين العضلات اللي كنت فاردها علينا من شوية.. دا انا قولت صوتها هيجيب اخر الشارع ومش هنشوفك تاني وهتفضل ترزع فيها لما تقتلها وضحكت وفجاه لقينا هند داخله علينا ولابسه بيبي دول من غير اندر ولا سنتيانه وقعدت قدام حنفي وحاطه رجل ع رجل وبتهزها ف وشه وهوا ساكت وبيلف حشيش ومبيفتحش بوقه هند: لف ياخويا لف ما اخرك وبتضحك بمرقعه حسن: بس ياهند دا بردوو جوزك مينفعش كدا هند: وانا قولت حاجة يااخويا.. بس انا بردوو واحده ونفسي ف راجل يكفيني.. ومدام هوا مش قادر يبقي يسيبني اشوف راحتي ومدام مجبتلكش مصيبة يبقي خلاص حسن بصلها وسكت قامت هند بصتلي اووي وحسيت من نظرات عنيها انها بتقولي شوفت بنفسك.. وحسيتها لسه ناوية ع حاجة راحت هند قالت لحنفي جوزها.. هات السجارة اللي انت لفيتها دي وتعالي ولعلي وهيا حاطه رجل ع رجل وادها السجارة وقام وطي قدامها وولعلها وهيا شدت ونفخت الدخان ف وشه وقتلتله يالا اقعد مكانك بقااا وكمل اللي اخرك تعرف تعمله وانا حبيت اهدي الجوو.. قولتلها ما خلاص بقااا ياهند خلي القعده تحلوو متبقيش بايخه هند: اللي تامر بيه ياسيد الناس وسيدي انا يمشي ولقيت حنفي وحسن بصو لبعض وبصولها وبصولي وانا عامل نفسي اهبل وكملنا اي كلام وفجاه لقيت هند بتقولس وانت بقاا خلي بالك احسن حنفي دا معدي وممكن يعديك وتطلع من بتوع ال٣ ثواني وبتضحك.. وحسيت انها من كلامها بتفتح لموضوع تاني وناوية ع حاجة انا: عارفه ياهند انا لو مكونتش ف بيتكوو واخوكي وجوزك صاحبي كنت وريتك هما ٣ ثواني ولا ٣ ساعات وضحكت هند: ااااه مهو كله ف الكلام استاذ ووقت الجد بيبقي حنفي واتفشخت ضحك وحسن اتفشخ ضحك وحنفي لاوي بوزه حبيت اضرب الحديد وهوا سخن وقولتلها انا: عارفه لو ينفع نتراهن ونشوف مين هيخسر الرهان هعملها هند: وانا موافقه ع الرهان.. شكلي هكسب انهارده.. مهو اليوم بتاعي وضحكت بصيت لحنفي وحسن وقولتلهم خليها تسكت احسن تكبر ف دماغي واقبل الرهان حسن: انتي بتتكلمي جد يابت ولا بتهزري هند: بتكلم جد الجد ياخويا روحت انا مطلع من جيبي ٥٠٠ جنيه وقولتلهم وانا مستعد للرهان وفلوسي اهيه.. وانتي هتحطي زيهم.. وانا لو كسبت حلال عليا ١٠٠٠ جنية وانتي لو كسبتي حلال عليكي ١٠٠٠ جنية.. لقيتها قامت ودخلت الاوضه وجات حطت ٥٠٠ وقالتلي وانا موافقه وهما هيحكموا بصيت لحنفي وحسن وقولتلهم اي الكلام هنتراهن ومفيناش من زعل ولا نفضها لقيت هند قامت وشدتني من ايدي وقالتلي تعالي ياعم البطل لما نشوف… وخدتني ودخلتني الاوضه وكانها ما صدقت وقلعتني البنطلون ونزلت مص ف زبي وبقت تتكلم بصووت عاالي عشان تسمعهم وبتقول هند: يالههوووي اااي كل داااا يخربيتك دا انت شايله اززي.. دا قد بتاع حنفي١٧ مرة واتخن منه يجي ٥ مرات وفضلت انيك فيها وهيا صوتها عااالي اووي.. اااااه ااااي يخربيتك كسي اتفشخ ارمي لبنك بقاااا هريت كسي.. وانا بقولها بصوت عالي.. اسكتي يالبوة لسه بدري وصوت طرقعه لحمها عاالي اووي ونطرهم فكسها وهييياااا ااااه يااااح كل دا لبن اوووف بيحرق اوووي وبيلسوع.. وروحت قالبها ع بطنها ودافس زبي للاخر ف طيزها وفضلت انيك فيها بغل وهيااا اااااه طيزي طيزي اوووف خرمي اتهري قوووم من عليا هممموت ااااه.. وضلت انيك لغاية لما نطرطهم ف طيزها.. وهيااا يالهوووي عليك انت دكر اووي ومتعتني.. قولتلها لسه مخلصتش.. قالتلي بس كفاية انهارده مش قادرة تاني وخرجت م الاوضه ولقيت حسن بيبصلي ومش مصدق اني فشخت اخته وكان قاعد سامع صوتها وجوزها بيبصلي ومش مصدق وكان فاكرني زيه.. روحت قعدت قدامهم وهيا خرجت واللبن نازل من كسها وطيزها ع وراكها ومتغرقه وبقولها قدامهم هااااه اكسب الرهان.. لقيتها بتبصلي اااوي قدامهم وراحت رافعه القميص وبتورينا اللبن اللبن مغرق كسها وطيزها وبتقولي انت تكسب اووي دا انت بص بهدلتني.. انا: اخدت فلوسي بس واخدت الفلوس بتاعتها واديتهم لحنفي.. وهوا بصلي اووي كدا وبصلها.. وقولتله انا مش عايز فلوس.. دوول مني ليك.. انا كسبت اللي احلي م الفلوس وبصيت لهند وهيا بصتلي اووي وقالتلي انا هبقي استناك بقااا كل يوم اصل القعده مبقتش حلوه غير لما انت بتيجي انا: تسلميلي يا قمر.. يالايا بت خشي استحمي بقااا وانضفي بدا ما انتي غرقانه كدا وبضحك هند: ومين قالك اني هغسلهم مني.. انا هلبس الاندر عليهم عاوزه اخليهم فيها كدا مشبعيني ولبست الاندر ع لبني قدام حنفي وقعدت كدا وقعدت شربت معاهم وحنفي بقااا بيشرب بغباااء لما تااااه عن الواقع وانا بصيت لحسن اخوها وقولتله متزعلش من اللي حصل حسن بصلي وقتلي انا مش زعلان بس ياريت دا يفضل بينا متحكيش لحد انت عارف انا عامب ازاي قدام الشباب.. قولتله عيب من غير ما تقوول.. بس موعدكش مجيش لاختك تاني اصلها عجبتني اووي.. لقيت حسن بصلي وبصلها وقالي متخافش هيا اللي مش هتسيبك.. قولتبه يعني مش زعلان.. قالي طول ما اختي مبسوطه انا مش هقول حاجة وبعدين خلاص كل حاجة واضحه وانا كدا بس فهمت مين اللي عمل فيها كدا.. قولتله بصراحه ااااه وحكيتله كل حاجة حصلت مع اخته.. قالي ياسطي خلاص اعتبرها مراتك مدام هيا شرياك اووي كدا.. قولتله وانا هحطها ف عيني.. رحت هند ردت وقالتلي لا حطني ع زبي وضحكت وحسن ضحك وخلصت معاهم وسيبتهم وقومت امشي استنوني ف مغامرة جديده الجزء السادس وطبعا بعد ما مشيت من بيت حنفي وروحت مبسوط م النيكه اللي حصلت وكمان عامل دماغ حلوة ودخلت البيت لقيت اختي بس اللي صاحيه و مي نايمه… انا: بكلم اختي ولساني مش مجمع كلمتين ع بعض من كتر منا خربااان.. اااي سهرااانه ليييه لغااية دلوئتي هبه: اي دا مالك.. انت شارب حاجة صح انا: اااه انا شاررب حشييش هبه: يخربيتك انت بتشرب مخدرات… طب تعالي تعالي ف اوضتي لغاية لما افوقك.. انت لازم حد يفوقكك م اللي انت فيه دا واختي خدتني اوضتها ونيمتني ع سريرها وبدئت تقلعني الشوز والشراب وبعد كدا التي شيرت والبنطلون وخلتني بالبوكسر بس وغطتني وقالتلي نااام والصبح لما تفوق لينا كلام تاني مع بعض معرفش انا نمت ساعه ولا اكتر ولا اقل.. بس حسيت اني فوقت والدماغ راحت وببص جنبي لقيت اختي نايمه جنبي ومدياني ظهرها روحت لافف ولازق زبي ع طيزها وحاطط ايدي ع بزازها وبقيت بدقر واقفش وهيا بدئت تتمحن وتقولي هبه: بسسس بسسسس اااااح اممممم اوووووف يالهوي ناشف اوووي وبيوجعني… ااااي طب براحه عليا… اسكت بقاااا سيبني زعلانه منك وانا بصراحه لما فوقت هيجت وهيا فكراني لسه عامل دماغ فا قررت اكمل كاني خربان ومعرفهاش اني فوقت.. وقولتلها انا: مش قادر ابعد عنك… انا بعشقك.. نفسي اتجوزك قدام الدنيا كلها.. نفسي اقولهم بحب اختي وعايز اتجوزها.. نفسي فيها اووي… مبحسش بمتعه غير معاكي هبه: وانا بحبك اووي اوووي يا اخويا يا مفيني ومشبعني وراجلي وكل دنيتي… يالهووي ع كلامك اللي بيخليني اسيبلك نفسي ولو ينفع كنت خليتك فتحتني ونيكتني من كسي انا: هيحصل وزبي هيفشخ ف كسك وهنطرهم فيه كمان.. بس كل حاجة بوقتها.. لكن دلوقتي دي حبيبتي انا.. وكنت بدخل راس زبي ف خرم طيزها وانا بقولها كدا.. ولقيت اختي بتعض ف المخده وتكتم وجعها وااااه مكتومه.. انا: بس خلاص راسه دخلت ف طيزك اهووووه.. اووووف علي طيزك مبشبعش منها ونازل نيك ف خرم طيزها وبتنطط بكل جسمي عليها وهيا بتثوت وصوتها مكتوم ف المخده وزبي يدخل للاخر ويخرج ويترزع بقوه ف طيزها لغاية لما نزلتهم ف طيزها وهيا بتنهج اووي ووشها عرقااان وهرم طيزها بينبض ويفتح ويقفل ع زبي وتحت كسها بقعه ميه كبيرة من كتر ما جابتهم.. وقومت من عليها ونمت جنبها لغاية الصبح محستش غير وهيا بتصحيني… هبه: يالا يابني قوووم كفاية نوم بقااااا انا: خلاص صحيت اهوه بطلي دوشه دماغي مصدعه وهتنفجر مش قادر هبه: طبعا مهو اكيد م الهباب اللي شربته دا يا استاذ… هو انت وصلت للمخدرات… لااااا اخويا مش كدا.. اوعدني انك متروحش للسكه دي عشان خاطري انا ملييش غيرك ف الدنيا دي.. انت لو جرالك حاجة انا همووووت وحضنتني وعيطت انا: يابت بطلي متبقيش نكدية كدا.. وبعدين هوا انا بشرب بودرة.. دا هما نفسين حشيش بس.. والحشيش مش ادمان ع فكره بقااا هبه: بجد.. يعني ممكن تبطل عادي انا: اااه طبعا.. دا بيتشرب بس ف المناسبات واللحظات الحلوة بس هبه: طيب عاوزة اجرب انا: هبقي اظبطها واقولك.. هاااااه قوليلي رايحه فين انهارده ويومك فيه اي هبه: هروح الدرس عند شيرين انا: طيب مش هتساليها ولا اي.. وبغمزلها هبه: هو انا هسيبها غير لما تحكيلي الحكاية كلها انا: وانا عارف انك قدها واكتر… بس ابقي قوليلي بقااا ع كل حاجة وغمزتلها هبه: اكيد هحكيلك عشان اعرف هيا بتلف عليا ولا بتتكلم جد انا: اتفقنا… اي دا معقول البت مي كل دا نايمه ومش حاسه بحاجة ولا سامعه صوتنا هبه: مهو لازم البت تتقتل بالشكل دا.. هو انت راحمها.. دا انت عمال تديها لما طيزها كبرت وخرمها وسع.. انا خايفه البت متقدرش تبعد عنك تاني وتتعود وتبقي مشكله انا: متخافيش طبعا.. وبعدين لو حصل زي ما بتقولي وانها اتعودت فا يبقي هيا اللي هتيجي برجلها انا مش هجري وراها هبه: مش عارفه بس حاسه انها خلاص بقت مسلمالك نفسها ف اي وقت تحب تنيكها بتلاقيها جهزالك ع طوول انا: مهو دا احلي حاجة.. هيا خلاص حست بحلاوة النيك وكمان لما لبني بقااا بينزل فيها خلاها زي المدمنه ولو مخدتش لبن ف طيزها تفضل طيزها تحرقها ومتهداش غير لما تتناك وتاخد لبن فيها.. وهسبيتلك.. مش انا نكتها انهارده وانتي بتتفرجي علينا.. انا هسيبها يومين مش هلمسها وهتشوفي ازاي هيا اللي بتجيلي عشان افشخها هبه: طيب وريني شطارتك بقااا وسابتني وخرجت راحت تستحمي وانا قعدت شوية افكر ف يومي هيبقي ازاي وافتكرت اني رايح للودي عشان عاملي عيد ميلادي عندهم.. واختي خرجت م الحمام وانا دخلت الحمام وحلقت شعرتي وتحت باطي واستحميت ودهنت كريم مرطب لزبي عشان بعد الحلاقه بالموس مكانها بيبقي ملتهب ولبست واتشيكت ونزلت روحت ناحيه بيت بودي وعلي اول شارعهم فتحت صيدليه جديدة ودخلت الصيدليه وعشان اجيب حبايه تاخير وحبايه انتصاب ولقيت دكتورة الصيدليه سنها يجي ٣٠ سنه كدا بس مراااا جاااااامده ومسيحيه وبقيت باكلها بعيني وببص ع بزازها اللي طالعه وبارزه ولا افخادها ورجليها اشطااا ووشها جمييييل اووي كلها ع بعضها كدا تتاكل… وكان في بنت واقف معاها وبتكلمها وانا مش شايف غير ظهر البنت وطيازها المدورة ف العباية السمرا اللي متجسمه عليها ودخلت وقفت بعدهم بشوية ولقيت الدكتورة بتقولي اهلا وسهلا.. محتاج اي؟ انا: لسه هقول للدكتورة انا محتاج اي وعيني جات ع البنت اللي واقفه صدفه وابص الاقيها مييييين…؟؟؟ لقيتها شيرين صاحبه اختي… اللي كنا مع بعض سوا.. ولقيت شيرين بصتلي وسلمت عليا شيرين: اي دا.. ازيك عامل اي.. انت بتعمل اي هنا؟؟ انا: واحد داخل صيدليه هيكون جاي يعمل اي يعني؟؟ انا جاي العب كورة وطبعا ضحكت الدكتورة القمر وضحكتها كانت عسل اووووي.. وشيرين ضحكت.. وقالتلي مش قصدي.. قصدي انك هنا ف المنطقه يعني.. انت ليك حد هنا قصدي يعني انا: بصيت ف عنين الدكتورة وسبلتلها وقولت.. هوا انا مكانش ليا ف الاول بصراحه حد هنا اجيلك كل شوية.. بس انا شايف ان دلوقتي بقي فيه اوووي… لقيت اادكتورة وشها الابيض اووي بقااا لونه وردي م الاحمرار والكسوف وبتضم شفايفها المدورين ع بعض وبتبص ف الارض ومكسوفه شيرين: لا بتكلم جد.. انت ليك صحاب هنا انا: اااه يابنتي.. فاكرة لما قابلتك انتي واختي اول مره ع اول الشارع هنا وانا خارج م الشارع شيرين: ايوة صح.. انت تعرف مين بقااا انا: عارفه ام بودي وبودي اللي ف البيت اللي جنب المحل بتاعكو ف الدور… فوق شيرين: اااه عرفتها وابنها بودي الواد المايع دا انا: ضحكت وقولتلها ايووووه هوا الواد المايع دا شيرين: بس ازاي دا يبقي صاحبك انت.. دا انت ارحل منه بكتير انا: معلش مهو لازم بردوو القوي يخلي باله م الغلبان وبغمزلها ? قوليلي بقاااا انتي بتجيبي اي… لقيتها اتكسفت كدا قدام الدكتورة والدكتورة بصت الناحيه التانية… وانا فهمت انها كانت بتجيب الويز عشان نزلتلها الدورة… روحت قولتلها خلاص خلاص فهمت.. وضحكت.. وهيا ادت الدكتورة الفلوس والدكتورة اخدت الفلوس وسابتنا وراحت تحاسب ف الدرج وتجيب الباقي وانا لما لقيت الدكتورة مشيت قربت من شيرين وقولتلها.. اي وراكي اي كمان شوية.. لقيتها بتقولي انها هتاخد درس ف البيت عندها واختي جيالها.. قولتلها طيب وهناء اختك فين.. قالتلي ف المحل.. قولتلها خلاص علي قد ما تقدري اتاخري انتي واختك ف البيت عشان انا هروح لهناء المحل وانيكها ف المخزن.. وانتي هتخلي بالك م الطريق وتراقبلينا الجووو من بعيد لبعيد كدا.. قالتلي حاضر بس اوعي تقولها حاجة ع اللي حصل بينا عشان خاطري.. قولتلها وانا عند كلمتي معاكي… لقيتها ابتسمت كدا والدكتورة اديتها الباقي وهيا شيرين ماشية قامت مشاورة للدكتورة وقيلالها باي باي يا مرمر.. والدكتورة قالتلها باي باي يا شوشو.. والدكتورة بتبصلي وبتقولي اتفضل اجيب لحضرتك اي انا: باصصلها اوووي ومتنحلها وبقولها.. انا خفيت اول لما شوفتك.. انتي احلي مسكن واطعم دوا.. وكمان فعلا اسم ع مسمي.. انتي مش بشر انتي فعلا مرمر واسمك مرمر.. لقيتها اتكسفت اووي وقالتلي ميرسي لذوقك وكلامك الحلو اووي دا… هااا قولي بقااا محتاج اي قولتلها بصراحه انا كنت عاوز حباية للتاخير وحبايه للانتصاب.. بس انا ف الطبيعي انتصاب وتاخير كويس اووي.. بس انا عندي مناسبة خاصه انهارده فا ناوي يعني احتفل بشكل جديد.. لقيت الدكتورة وشها احمر اووي وحسيتها اتلبخت.. وبتقولي طططيييب هجيبلللك حاججججة.. ورايحه تجيبلي حباية مصري عادية كدا من لخبطتها انا: قولتلها ممكن تيجي لو سمحت عشان اقولك انا محتاج اي وهيا جات وايديها م الكسوف بتترعش وقربت مني وروحت ماسك ايديها بايدي وماسكعم اووي وبدعك ايدي ف ايدها وبقولها… اهددي خالص.. انا مش عاوزك تتكسفي.. خلاص انا همشي وانتي اهدي لقيتها اخدت نفسك عميق وهرجت وحسيتها اهدي شوية وركزت.. وقالتلي معلش بس اتلخبطت شوية… بص انا عندي حاجات مستورده اورجينال.. بص انا معاية شوية حاجات روسي انما حكاااية.. وهيا قالت روسي وانا حسيت ان الزمان بيعيد نفسه معايا تاني واللي متابع م الاول هيعرف ليه الروس بذات وهما سبب ف اللي حصلي.. المهم ف قت من سرحاني ع صوتها الجميل وهيا بتقولي هااااه.. تحب اي فيهم؟؟ انا: معلش قولي تاني عشان مفهمتش كويس الدكتورة: بصي يا سيدي.. وركز بقا المرة دي…. انا عندي كريم روسي بيتدهن ع العضو والجلد بيمتصه وبيدخل ع العضلات بتاعه القضيب وتخليها تتمدد وتزيد.. ودا بيخلي حجم القضيب يزيد.. وكمان عندي حبوب تاخير بتعمل تخدير لمراكز احساس الشعور بالقذف.. وبالتالي بتقعد وقت اطوووول وكمان عندي حبوب لزياده تنشيط عضلات القضيب وبالتالي هيفضل دايما فيه ضخ ددمم للقضيب وهيبقي ناشف وصلب جدا ولقيتها قربت مني اووي وقالتلي تاخد بقا معاهم نص قرص ترامادول ابيض وهتبقي الراجل الاخضر.. وضحكت برقه ودلع وهيجتني اووي من ضحكتها وهيا بتلف راسها عشان شعرها يرجع لورا ووشها بيبان زي القمر.. قولتلها هو انتي متجوزة.. لقيتها بصتلي اووي وقالتلي.. اااه متجوزة.. اشمعني انا: يابخته بصراحه.. انا بحسده الدكتورة: ضحكت اوووي.. وقالت وهوا فعلا اتحسد ومبقاش نافع معاه اي حاجة انا: ازاي بقااا.. دا انتي مجرد البصه ليكي بتغير مؤشر الحركة ١٨٠ درجه الدكتورة: يااااه للدرجادي حالتك صعبه كدا.. وبعدين ازاي وانت هتاخد حاجات تخليك تعيشين يومين من غير ما تقف لما هتموت اللي معاك انا: وحياتك واموتها من غير اي حاجة.. بس هيا توافق وتقول اااه بس الدكتورة لفيتها اتكسفت كدا. وتلجلجت.. طبببب اجيبلللك الحاجات واجججي.. وسابتني ومشيت .. وجاات بعد ٣ دقايق معاها الحاجات وقالتلي خد حبايه التاخير دلوقتي وبعدها بنص ساعه خد حبايه الانتصاب.. وادهن الدهان دلوقتي.. وتقدر تتعامل بعد ساعه ع الاقل… وقولتلها ممكن كبايه ميه.. ودخلت اوضه عليها ستارة كدا ولقيتها خرجت معاها ازاة ميه.. واخدت الحبايه.. وقولتلها ممكن لو سمحت ادخل هناك ادهن عشان مش هعرف ادهن ف المكان اللي رايحه.. لقيتها اندهشت كدا وقالتلي وهيا مش دريانه.. اااه اتتفضل طبعاا طببعا… ودخلت الاوضه دي وهيا زي معمل او مخزن ادوية… ودخلت وقلعت البنطلون وزبي هاايج اووي ع الدكتوره وواقف مترين لقدام وطلعت الدهان وحطيت ع ايدي.. وندهت ع الدكتورة وقولتلها يا دكتورة ادهن الجسم كله ولا جزء معين.. لقيتها بتقولي ادهن الراس كلها والجسم كله .. وبدهن وبدعك اوووي وحسيت بحرقاااان ناااار شطه ف جلد زبري وحسيته ولعع.. قولتبها يا دكتور دا بيحرق اوووي مش قادر.. قالتلي مهو كدا مفعوله هيبتدي خلاص البس بقاااا ويالا اخرج.. وفعلا خرجت وماشي مفرشخ رجلي وزبي واقف غ فخادي وباين ومنفوخ وهيا بصتلي وبصت ع زبي كدا وشافته ولقيتها برقت اووي وبصتلي ف عنيا وكانها مش مصدقه وبتبلع ف ريقها… قولتلها كام الحساب.. قالتلي الللل ااااا… الحساااب اااه.. للللحظه… ودخلت الاوضه دي وهرجت بعد ٣ دقايق وكانت هديت وقالتلي ١٠٠ واديتها الفلوس وانا خارج قولتلها هحرب الحاجات دي وابقي اقولك ع النتيجه يا مرمر وغمزتلها بعيني وسيبتها وخرجت وماشي رايح ناحيه بيت بودي وعيني جات ع محل الفيديو بتاع هناء.. روخت قدمت خطوتين قدام المحل ولقيت هناء جوة لوحدها وبصيت اشوف في حد شايفني ولا ادخل ع كوول ولمحت بعيني الدكتورة خرجت م الصيدليه وبتبص عليا وشيفاني وانا داخل محل الفيديو.. واول لما دخلت لقيت هناء وسلمت عليها وقفشتها من بزها وقولتلها وحشاني يا بت اووي… قالتلي وانت كمان واحشني اووي.. معلش كنت هجيلك المرة اللي فاتت زي ما اتفقنا بس البت اختي طلعتلي فجاه بان عندها مراجعه مهمه انهارده ولازم تروح فا انا اتدبست ف المحل.. ولما قالت كدا فهمت انه ف اليوم اللي نيكت شيرين فيه وطبعا فضلت ع وعدي ومعرفتهاش اني نكت شيرين اختها.. قولتلها طيب متقفلي باب المحل وتيجي ندخل المخزن.. قالتلي طيب ادخل انت اسبقني جوة وانا هشوف الدنيا اي واقفل واجيلك قولتلها ماشي.. وقومت دخلت وقعدت ع المرتبه اللي ف الارض جوة وكان في ازاة ميه اخدتها وبلعت حباية الانتصاب وقولت كدا هبتدي اسخن بقااا… وعدي ١٠ دقايق ولقيت زبي عمال يتنفخ اتوماتيكي لوحده وبيقف وحاسه عمال يزيد ومبقتش قادر خلاص.. ولقيت هناء داخله عليا وبتقولي معلش اتاخرت عليك اصل كنت واقفه ف الشارع بشوف حد رايح ولا جاي وبراقب الجوو… بس مكانش فيه حد غير دكتورة مارينا بتاعه الصيدليه هيا اللي كان واقفه وباصه نحيتنا.. هيا شافتك ولا حاجة… انا عملت عبيط وقولتلها وانا جايلك مكانش فية حد ف الشارع اصلا.. حسيتها هديت شوية وقالتلي اصل انا حسيتها بتبص اوووي فاخوفت تيجي فجاه.. قولتلها مش هتسيب الصيدليه لوحدها اكيد وتيجي… وهناء قربت مني وانا اخدت شفايفها ف شفايفي وبقفش ف بزازها وبعصر فيهم اوووي.. وهياااا اااااه اممممم اوووف اوووي اعصر ف بزازي اوووي.. ااااح افعص كمان.. اعصرهم.. يالهوي بهيج من قفشك لبزازي.. هاات زبك اللي واحشني هموت وامصلك.. ونزلت وقلعتني البنطلون ولقيت زبي بقااا قد حجمه مرة ونص مثلا وواقف حجر وعروقه بارزه وعامل زي الوتد.. وهياااا بصتله اوووي وبصتلي وقالتلي يالهوووي اي داااا هوا ماله كداااا… انت مستحيل تدخله فيا من ورا وهوا بالحجم والشكل دا.. دا كانك هتفتحني من اول وجديد.. لااا لا يمكن.. بص همصلك وتحطه بين بزازي وتجيبهم.. وانا بقيت زي الطور الهايج وبحط زبي ف بوقها وبدقر اووي وبوقها مفتوح اووي وراس زبي بتكبس ف زورها وتتخنق وانيك اووي وهيا بتريل وغرقت بزازها وزبي وانا خانقها بايدي من رقبتها ونازل دق ف بوقها وروحت مره واحدهشاددها موقعها ع بطنها ع المرتبه ونطيت عليها بكل جسمي ونشنت زبي ع خرم طيزها وبضغط وراس زبي كبرت وتخنت وبتفتح خرم طيزها وتوسعه اكتر وهيا توصت وتكتم بوقها ف المرتبه وانا نازل بكل حسمي وبضغط اكتر وزبي بقاا ف خرم طيزها بيوسعه وبيفتحه من اول وجديد عشان الحجم وهيا كل اللي عليها.. اااااه اااااه هموووت طلعه مش قادرة ابوس ايدك… اوووف اي دا كله… ماسورة داخله ف مصاريني يالهوووي.. يالهووي تخيييين اوووي بيقطع طيزي.. انا اتعورت يالهوووي ااااه. وانا ولا سائل فيها وعمال ادك ف خرم كيزها وقعدت ع الوضع دا اكتر من ٢٥ دقيقه لغاية لما لقيتها بتعيط ومش قادرة تاخد نفسها وفرهدت مني وشبه اللي هيغم عليها روحت مزود وكبست زبي كله ف طيزها لقيتها برقت اوووي وفتحت بوقها وزبي بقاااا بينزل كمية لبن رهيبة وهيا اوووف هموت اللبن بيلسعني.. انا اتعورت لبنك بيكوي الجرح… اااه ااااه.. انت اي مش بني ادم.. اي كل دا.. انت مينفعكش واحده.. انت لازم يبقي معاك كذا واحده.. انت بالشكل دا هتموتها.. قولتلها خلاص شوفيلي واحده تاني معاكي وتكون ستر وغطا عليكي وتكون امان وميجيش من وراها مشكلة.. قالتلي مش عارفه بصراحه.. بس هفكر اشوف مين ينفع واقولك… قولتلها ماشي.. ولبست وهيا لبست وقالتلي انها هتروح مش هتفدر تقعد دقيقه واحده ف المحل من كتر اللبن ف طيزها وحرقان طيزها وهتروح تنضف نفسها وتقعد ف ميه ومطهر عشان الجرح يدبل… قولتلها ماشي وسيبتها وهرجت م المحل ولقيت الدكتورة لسه واقفة وباصه للمحل وشكلها كدا فهمت اني واخد الحاجات منها عشان هناء.. وبعد لما لقيتني خارج بصتلي اووي ودخلت الصيدليه وانا مشيت ودخلت بيت بودي وطلعت خبطت ولقيت بودي بيفتح وبيقولي ادخل اتفضل ودخلت ولقيت بودي لابس ومتشيك ولقيت جدته قاعده ع العجله المتحركه ولابسه بردوو ومتشيكه ومعلقين زينه وبلالين وشوية ولقيت بودى قام وبيجهز الاطباق والحاجات وانا قاعد مع جدته ام امه وقالتلي جدته: بقولك اي انا عوزاك ف كلمتين لوحدنا.. زقني ع اوضتي نتكلم لغاية لما بودي يجهز وزقيتها ودخلنا الاوضه وقولتلها خير يا ست الحبايب.. امريني وانا انفذ جدته: ياواد بطل بكش بقا واسمعني كويس.. انا واحدة ست وكنت ف يوم م الايام صغيرة واقدر افهم اي بيغير الست انا: طيب انا مالي بكل دا.. انتي بتقولي ست.. وانا راجل.. مالي بقااا وماله الستات دي جدته: هو انت فاكرني مش عارفه علاقتك ببنتي ام بودي ولا اي يا ولا انا بصتلها وتنحت كدا وانصدمت ومعرفتش ارد.. لقيتها بتقولي بص انا شوفت ان بنتي اتغيرت للاحسن وبقت بتضحك واهتمت بنفسها تاني بعد ما كانت مطفيه.. وانا مش عاوزة غير كدا.. وبقولهالك تاني اهوه انا موافقه ع علاقتك ببنتي وتحافظ عليها وتحطها ف عنيك وتبقي راجلها.. لقيت نفسي ببصلها وبقولها وبنتك ف عنيا يا حماتي وحضنتها وهيا حضنتني وقالتلي حماتي طالعه عسل من بوقك يا جوز بنتي… يالا بقااا خلينا نرجع نشوفهم خلصو ولا لسه.. وخرجنا ولقيت بودي خلص كل حاجة وقالي معلش مامي بس لسه بتجهز.. قولتله ياعم سيبها دي عروسه جديدة ولازم تتدلع.. لقيته ضحك وبصلي وجدته ضحكت وحضنت ايدي وطبطبت عليها بحب كدا وشوية ولقيت الباب اتفتح ولقيتها طالعخ ولابسه بيبي دول ابيض يادوب مغطي كسها بالعافيه وبزازها طالعين م القميص ومتجسم عليها وجسمها بيلمع وبيبرق وعامله شعرها وميكب وكانها ف ليليه دخلتها.. وكلنا بصينالها اووي وبودي قالها اي الجمال دا يامامي.. انا اول مرة اشوفك قمر اووي كدا.. وجدته قالتله ايوة يا بيدو معاك حق.. بقالها كتير مهتمتش بنفسها كدا وبتبص لبنها وبتغمزلها وام بيدو اتكسف اووي وبصت ف الارض وقالت بس بقااا في اي متكسفونيش اكتر من كدا.. لقيت جدة بيدو بتقولي طيب اي رايك انت.. انا روحت بثيت لام بيدو اووي وقربت منها ووشي لوشها ورفعت وشها لوشي كدا وقولتلهم انا بصراحه شايفها سواء عامله حاجة او مش عامله ف هيا زي القمر.. وهيا اللي بتحلي الحاجات مش الحاجات اللي بتحليها ولقيتها مسبلالي اووي وروحت حاطط شفايفي ع شفايفها وهيا اندمجت معايا وسرحت انا وهيا ف سوه قطعنا شفايف بعض ومحسناش غير لما بيدو بيقول اي ياناس راعونا احنا لسه هنا وبيضحك… لقيتها فتحت عنيها واتخضت وبعدت عني كدا وبتبص لبيدو وامها.. وامها قالتلها متتخضيش اووي كدا ياروح امك.. انا عارفه كل حاجة ومعنديش مشكلة ع فكرا كول ما انا شيفاكي سعيدة ومبسوطه.. ولقيت جدة بيدو بتبصلي وبتقولي مش كدا ولا اي يا جوز بنتي.. قولتلها طبعا طبعا يا حماتي.. ولقيت ام بيدو اتكسفت وحطت وشها ف حضني وخضنتني اووي وانا حاضنها وبحسس ع جسمها وطيزها قدامهم وهيا سايحه وساكته.. ولقينا جدته مرة واحده قالت يالا يا بودي هات التورته وولع الشمع عشان نحتفل سوا.. ودخل بودي جات التورته وحط الشمع وولع واحتفلنا وقالي بيدو يالا اتمني امنية وانفخ ف الشمع.. بصيتلهم وبصيت لام بودي اووي وقولت.. انا امنيتي يابودي اني اجيبلك اخ ولد وانت تدخل الجيش.. وضحكت ونفخت ف الشمع.. وبيدو ضحك وقالي لا متهزرش.. وبص لامه وقالها لا يامامي اوعي تعملوها وتجيبولي بيبي ويدخلني الجيش.. ولقينا جدته.. قالت هاتولنا تؤام مرة واحده خلي البيت يتملي عيال وانا وام بيدو بنبص لبعض ونضحك وكل ضحك ولقيت جدة بيدو طلعت علبه ملفوفه وبتديهالي وبتقولي ظي هديه عيد ميلادك واخدتها وفتحتها ولقيتها علبه موباييل جديد وكا تقريبا اريكسون.. وفرحت بيه جدا وحضنتها وقولتلها متشكر اوووي بس دا غالي اووي.. قالتلي مفيش حاجة تكتر ع جوز بنتي وطول ما انا شايفه بنتي مبسوطه طول ما انت هتبقي مبسوط.. ومن هنا فهمت كلمه هند اخت حسن ومرات حنفي لما اول معرفتي بيها ونكتها وقالتلي اني كمان ممكن استخدم زبي والنيك وانتي اطلع بيه مصالح وحسيت ان دي هيا البداية وقررت اعيش الشخصية.. وقولت لجدته بيدو.. وبنتك دي جوه عنيا يا حماتي ومفيش غيرها ف قلبي… ولقيت ام بيدوو بتديني بوكس وبتقولي دي هيدتم وبفتح الهدية لقيت خط كليك جديد وفرجت جدا وحضنتها وقعدت ابوس ف شفايفها وهيا استسلمت وحسيتها سخنت اووي وانا كمان كنت مبسوط وبقيت هايج ومفعول الحباية والدهان بقا ف قمه نشاطه وانا حاضنها قولتلها تعالي خدي هديتك ف الاوضه.. قالتلي بصوت واطي بس عيب ماما وابني قاعدين.. قولتلها مهو دا حلاوته اننا هنبقي واضحين.. خلاص انتي بقيتي مراتي روحت قولتلهم طيب هنستاذنكم بس هندخل جوة شوية وجايين ولقيتهم بيضحكوا وبيقولوا خدو راحتكم ع الاخر.. ودخلت انا وام بيدوو وبقيت باكل ف جسمها بشفايفي وهيااا اااه اااوف براحه مالك كدا… ااااه يالهووي عليك اصبر طيب اقلع.. وقلعتها ونزلت هدومي ولقيتها بصت لزبي اووي وشهقت واتخضت وقالتلي يالهوووي عليك.. اي دا ماله بقا كدا ليه.. قولتلها جمالك خلاص هيفرقع.. وهيا مسكته وبتحطه ف بوقها ويادوب الراس بس داخله ف بوقها من تخنه وبتمص وانا بدخل اووي وهيا بتتخنق وروحت مطلع زبي بوقها ونيمتها ع ظهرها وفشخت رجليها وحطيت زبي ع كسها وزقيته ودخل وكان اتخن واكبر من كسها ولقيتها قامت مصوته.. اااااااه.. طلعه.. ااااه مش قادرة.. اي دا كله.. يالهوووي كسي ااتشق نصين… الحقيني ياما مش قادرة يااني… وانا نازل ترزيع ف كسها وصوت لحمها بيكرقه وكسها عمال يترعش ويجيب ورا بعضه ومبقتش عاىف هيا نزلت كام مرة من كتير ما اتغرقت انا وهيا وعملنا كذا وضع وقعدنا يمكن ٤٥ دقيقه نيك لما ورمت مني وجسمها بقااا متغرق لبن واللبن نازل ع وراكها ومن طيازها وخلصنا وخرجنا وامها وابنها شافوها كدا وهيا ماشية مفشخه واللبن نازل ع وراكها وجسمها ووشها متغرقين لبن.. لقيتهم بصولها وقالولها يالهووي دا انتي شكلك بوظتي خالص.. قالتلهم دا مفتري مبيرحمش.. امها قالت مش اتبسطتي يابنتي وشبعتي وارتاحتي.. قالتلها اووي اووي ياما.. دا بيشبعني اووي.. بيدو قالها يابختك بجوزك يا مامي وهيا سابتهم ودخلت الحمام تستحمي م اللبن اللي غرقها وقولتلهم انا همشي بقااا وهبقي اجيلكم كتير.. وبيدو قالي استني خد هديتي بقاا بالمرة انا ملحقتش اقولك ودخلت انت ومامي الاوضه.. واخدتها وفتحتاها ولقيتها جراب شيك للموبايل وحضنته وقولتله شكرا يابيدوو.. قالي العغو متقولش كدا.. قولتله وعشان كدا انا هخلصلك ف موضوع البت هناء.. مش انت لسه بتحبها.. لقيته اتنهد كدا وقالي ااااه.. قولتله خلاص اعتبرها مراتك وانت حوزها وانا عشيقها وضحكت وهوا ضحك وقالي ياعم وانا موافق وسيبته ونزلت وماشي خارج م الشارع ولمحت صيدليه الدكتورة مارينا وقاعده لوحدها قومت داخل عليها لقيتها بتبصلي اووي ومستنياني اتكلم.. قولتلها انا جاي اشكرك ع الحاجات.. بجد حاجات تشرف.. قالتلي اه منا اخدت بالي انت دخلت امتي وفين وخرجت بعد قد اي.. قولتلها قصظق ع هناء بتاعه محل الفيديو اخت البت شيرين اللي كانت عندك هنا لما انا جيت.. قالتلي ايوة.. قولتلها لا هناء دي حاجة كدا ع الماشي.. حاجة ف نص اليوم بغير بيها طعم بوقي.. انما فيه اللي بقعد وبرحرح عنده بحريتي.. لقيتها بصتلي اووي وقالي كمان.. قولتبها منا معذور ومينفعش يبقي معاية واحده بس.. مش هتقدر وهتتعب وهيجرالها حاجة.. فا لازم اتعدد ف العلاقه واهو كلنا بنريح بعض وضحكت.. قالتلي يا سلام ليه بقااا.. قولتلها اصل انا زي الراجل الاخضر.. كبير وتخين.. لقيتها بصتلي واتكسفت.. قولتلها ممكن ادخل المعمل لحظه.. قالتلي اتفضل ونسيت تسالني ليه المهم دخلت وقلعت وطلعت زبي قدامي وشكله زي السيف.. وندهت عليها وقولتلها ممكن لحظه يا دكتور.. لقيتها دخلت ع طوول وبصت لقت زبي واقف زي الصاروخ ف وشها وبصتله اووي وحطت ايديها ع بوقها وشهت واتخضت وعنيها وسعت وقالتلي لااا مستحيل.. اي دا مش ممكن.. انت حاله نادرة.. قولتلها فهمتي ليه بقااا.. قالتلي اااه طبعا مهو بالشكل دا مينفعش واحده بس.. قولتلها وعجبك بقااا.. لقيتها بتبصلي وتقولي بص بصراحه كدا عاجبني اووي بس االي ف دماغك وبتفكر فيه مش هينفع.. قولتلها ليه بقااا قالتلي اولا انا مسيحيه ومش عاوز مشكلة تحصل والموضوع يوسع وتاني حاجة انا خرمي ضيق اووي زي بنت البنوت ومستحيل طبعا بتاعك دا يدخل فيها هيعورني طبعا.. قولتلها طيب انا مش هقولك اي حاجة وهسيبك تفكري وطلعت رقم الموبايل الجديد من علبه الخط وكتبتهولها ع ورقه وسيبتهولها وهيا لاقت ف ايدي موبايل وطبعا اللي كان بيشيل موبايل وقتها كان بيبقي م الاغنيا.. وهيا لاحظت اني مرتاح ومش ممكن استغلها ماديا.. وقولتلها هسيبك تفكري وسيبتها ومشيت استنوني ف جزء جديد الجزء السابع روحت طبعا مرهق بعد معركة النيك دي وماشي فرحان بالموبايل وقولت اروح اروق ع حالي واسهر مع حنفي وحسن وشرموطتي هند واتمنظر قدامهم بالموبايل الجديد وفعلا روحت وخبطت وفتحلي حنفي ودخلت سلمت عليه وعلي حسن ومرديتش اجيب سيره هند عشان ميقفش او حاجه وقعدت قدامهم وطلعت الموبايل الجديد وهما انبهرو واي دا ومبروك وبكام والجو دا.. وقعدت افرجهم عليه وهما بدئو يشربوا وكانوا بيعزمو عليا اووي ف الشرب وكنت حاسس انهم عاوزني اخرب خالص.. المهم فضلت اجاريهم شوية وبقيت بديهم انا يشربوا وبقيت بديهم بزياده اووي لغاية لما اتخدروا وعملت نفسي اتخدرت وزي اللي نايم.. وسمحت حنفي بيهز حسن وبيقوله حنفي: حسسسننن.. صااحبك ساافرررر.. تيييجي نقلببه ف التلفووون دااا.. هيجيبللناا قرشيين حلويين نجييب بيههم كييفناااا حسن: بيفتح عينه بصعوبه وبيتكلم بالعافية… عيييبب عللييك يااا حنفي.. الرااجل جدددع معاانا مينفععش نعممل كداا معاااه حنفي: اسسسممعني بببس.. دااا هيعممل فللووس كتتيرر حسن: ساكت ومش قادر يتكلم وباصصله بالعافيه ولقيت حنفي بيقوم براحه وبيحط ايده ع الموبايل عشان يسرقه وف لحظه كانت ايدي علي ايده وماسكه وشادية عليا ومديله بالدماغ ف مناخيره وخد الخبطه واترمي ع الارض اغم عليه متحركش.. وببص لحسن وبقوله بقااا ابقي ف بيتكوو واتسرق يا حسن.. لقيت حسن فجاه الدماغ فصلت منه ولقيته بيقولي يا صاحبي و**** انا ليا دعوة بالموضوع دا.. انا مكنتش موافقه اصلا انا: بس دي كدا كبيرة وفيها قعده عرب وكله بالاصول حسن: ياصاحبي انت ليك حق واللي تامر بيه يتعمل انا: هاتلي حبل كبير ولقيت حسن بينده ع هند اللي كانت نايمه ف الاوضه التانية وقامت مخضوضه ع صوت حسن وهوا بينده عليها جامد.. جات جري ودخلت ولقيتني وجريت عليا وبتحضني قدام اخوها حسن وبتقولي وحشتني اووي.. ولسه بتبص حواليها ولسه هتقول اومال حنفي فين.. ولقت حنفي متكوم ع الارض ومغم عليه ووشه كله ددمم.. راخت صرخت اي دا.. في اي.. حسن: بس يابت متصرخيش.. العرص جوزك كان عايز يخلي الراجل يتخدر ويسرقه والراجل مشي معاه للاخر ولما حنفي جه يسرقه قام فتح وضرب حنفي وكومه ف الارض.. يرضيكي الخول دا يعمل ف ضيوفنا كدا ويركبنا حق هند: بصت لاخوها وكانها مش مصدقه وبصتلي ولاقتني بهزلها دماغي ب ااه حصل.. لقيتها بصلت لحنفي وهوا متكوم ع الارض وراحت تافه ع وشه تفافه كبيرة غرقت وشه وزقت وشه برجلها وقتلتله.. بقااا مش كفاية محسوب عليا راجل بالكدب وساكته.. لا وكمان عايز تطلعنا حرامية ومبنفهمش ف الاصول… وبصتلي وبصت لحسن اخوها حسن: هند الراجل ليه حق عندنا عشان هوا ف بيتنا.. والراجل طلب مني حبل.. اجري بقااا هاتي الحبل وراحت عند وجات ف ثانية جايبة لافه حبل غسيل بلاستك.. وقومت شايل حنفي ومقعده ع كرسي ورابطه ف الكرسي وقولتلهم انا ياجدعان محدش يزعل مني ف اللي هعمله.. لقيتهم قالولي ناوي ع اي… بصراحه انا وقتها مكانش ف دماغي حاجة محدده بس الموقف خلاني عايز انتقم وف نفس الوقت مش عايز ددمم ومشاكل… وطبعا لقيت زبي هوا اللي بيفكر.. ولقيتني بقولهم هنيك هند وقدامكم ومحدش فيكم هيتكلم.. عارفين ليه.. لاني بنيكها ونكتها المره اللي فاتت وهفضل انيكها وقت ما احب وانا ليا حق.. وحقي هخده من كس اختك يا حسن.. لقيت خسن بص لاخته وبص للارض وقاله ياسطي مدام بمزاجها انا ملييش دعوة.. قولتله لا ليك طبعا.. انا هتبقي قاعد وبتتفرج المره دي عليا وانا بنيكها.. حسن: ياسطي مش هينفع اتفرج ع اختي وهيا بتتناك قدام عيني انا: انا ليا حق عندكوا وهوا دا شرطي حسن: خلاص ياسطي بس خلص بسرعه بقاا مش هقدر اقعد اتفرج كتير انا: لا لسه لما تدخل الاول تجيب ميه ساقعه من جوا وتدلقها ع حنفي وتفوقه كدا عشان يحضر الحفله من اولها… وراح حسن وجاب ميه متلجه وظلقها ع راس حنفي وحنفي فاق وبيبص لقانا كلنا ف وشه وهوا مربوط حنفي: ااي بتبصولي كدا ليه.. اااناااا اااناااا كنت مسطوول مكنتش ف وعيي.. اييي هتعملوااا فيااا ايييي انا: متخافش.. انا اصلا خساره فيك القتل… بس مش خساره فيك حفله النهارده.. وروحت واخد هند وبقيت ببوسها من شفايها وباكلها واعصر ف بزازها اووي وهيا سايحه ف ايدي وعماله تزوووم وتبص لخوها ولحوزها وتغمض ف عنيها وتعض ع شفايفها وانا بفعص جسمها واقرص فيه حنفي: ااي دااا.. انتوااا بتعملوااا اااي.. اي ياااحسسن متشووف اختتتك يااعم.. هنند فوقي ياهننند.. وعنية دمعت وبيعيط.. بلاااش بلااش يااهند وهند بتبصله وهوا بيعيط وتتمحن اكتر وتغمض ف عنيها وتطله ااهاااتها اكتر وتغيظه وبتبص لحسن اللي متنحلها اووي وبيتفرج ع جسمها وبيتفرج بعنية علي لبونه اخته وشرمطتها ف حضن صاحبه وزبه بدء يهيج ع جسم اخته وهند نزلت ع بنطلوني نزلته وطبعا انا واخد الحبوب وحاطط الدهان مبقاليش كام ساعه والمفعول اصلا بيقعد ف الجسم ٤ ايام… ونزلتلي البنطلون والبوكسر ولقت زبي خرج زي الشومه ف وشها واقف حجز وطوويل وتخيين وكانها اول مره تشوفه بالشكل دا.. لقيتها بصتلي وشهت وخبطت ع بزازها ومبرقه وبقولي يالهووي عليك.. انت زبك عامل كدا ليه.. يخربيتك دا اكبر واتخن من المرة اللي فاتت.. اووف عليه عوزاه كله ف كسي اوووي.. هوااا دا الزب اللي يكيف النسوان مش الخول دا اللي حاسبينه عليا راجل وبتبص لحنفي وماسكه زبي ف ايديها زي اللي بتفرجه عليه.. وحنفي بااصص لزبي ومبرق اووي ومصدم ومش مصدق ومبينطقش… وحسن نفس الكلام.. والاتنين يبصوا لبعض ويبصوا لزبي ومصدومين ولقيت هند بتمص زبي اووي ومسكاه بايدها الاتنين ويادوب الراس ماليه بقهاا.. قولتلها قومي يابت واسندي بوشك ع كرسي الخول جوزك وقامت وقفت بوشها ليه ووطت وسندق قدامه ع الكرسي وعنيها ف عنية.. قومت موقفها ع رجل ورافع الرجل التانية بايدي وبفرش كسها بزبي وهياااا عماله تترعس وكسها يجيب ميته ونازله مغرقه وراكها وتبص لحنفي وتقوله كسي مولع اووي خليه يدخله فيا بقاا عاوزة اتناك مش قادرة.. وخلاص هند بقت مستخوله حنفي رسمي.. ولقيت نفسي بنده لحسن وجالي وقولتله امسك رجل اختك وافشخها اووي.. وحسن زي المسحورة ماسك رجل اخته وعمال يفعص ف سمانتها ووراكها بايده وعنيه بتاكل كسها اللي بيلمع من كتر ما هو غرقان عسل… وروحت واقف من وراها وكسها قدام عنين حسن وحنفي وعاوزين يشوفوا كسها هيبلع زبي دا كله ازاي وحطيت راس زبي ع فتحة كس هند وزقيت واكني لسه فتحها ولقيتها بتصوت وتقول اااه كسي اتفشخ يالهووي زبك تخيين مش قادرة.. وانا بدخل اكتر وهيا بتحاول تطله لقدام وتبعد عني تلاقي نفسها بتخبط ببزازها ف وش حنفي ع الكرسي واخوها حسن قافش رجلها وعمال يفعص ف لحم رجلها وفخدها وزبه وقف ف البنطلون وحنفي بص لحسن وشافه وهوا بيقفش ف رجل اخته وعينه ع كسها وزبه واقف وهيجان.. وانا بنيك ف هند وهياااا اااه اوووف يالهوووي كسي اتشق.. ااااه… وراحت هند لافه جسمها شوية ووشها وبتبص لحسن اخوها بمحن وعلوقيه وبتعض ع شفايفها وحاسه بايد اخوها اللي اغتصبت لحم رجلها ووصل بايده لفخدها وشايفه عنيه هتطلع ع كسها وهوا مفشوخ وبيتناك.. وانا بنيكها لقيتها بتبص لخوها وهايجه وخلاص هند حبت الشرمطه قدام اخوها وجوزها روخت حاطط زبي قوي كله فكسها جامد لقيتها مرة واحده صرخت ومدت ايديها ومسكت زب اخوها حسن من فوق البنطلون وقفشته اووي بايديها وكانها بتعصره وهيا باصه ف عنين اخوها وبتقوله.. اااه اوووف ااي.. ياحسن قول لصاحبك براحه ع كسي.. زب صاحبك كبير اووي وتخين وكس اختك مش قادررر… اااااه شوووف فاشخني ازززاااي.. اوووف كسي اتهري.. اااه نيكي اووي اااه اووي اكتر نيك نيك نيك.. وحسيتها فجاه جسمها بيتشنجح وطلعت زبي من كسها ولقيت نافورة اتفتحت من كسها ف وش حنفي وغرقت وشه وجسمها بيتنفض وف نفس اللحظه اللي بتجيبهم ع وش حنفي وماسه زب حسن اوخوها ف ايدها وقرصت عليه اووي وهيا بتجيب وحسن اخوها شايف كس اختك بينطر شهوته ع وش جوزها قدام عنية واخته قافشه زبه قدام جوزها وصاحبه بينيك اخته قدامه وقدام جوزها.. ومروه واحده حسن جسمه اتخشب ونزل لبنه ف هدومه ومقدرش يستحمل الموقف وساب رجل اخته ونزلها ع الارض واخته فهمت انه جابهم وست بيهم ف ايديها وهيا ماسكه زبه وهيا بتشيل ايديها من ع زب حسن قامت بصت لحسن اخوها ولحست لبنه من ايديها وهوا باصصلها بهيجان وكانه شايفها شرموطه مش اخته.. روخت مخلي هند توطي قووي وتبقي ايدها ووشها قدام زب حنفي وروحت راشق زبي كله ف كسها من ورا وبرزع فيها اووي وهيا بتتهز ووشها بيحك ف زب حنفي وهيا حسن بزب جوزها وقف م الموقف وبقت بتحك بوقها عليه م الهدوم وتهيجه ومرة واحده رااح فاتح بوقه ونطرهم ع نفسه وهيا بصاله ومسخولاه وعماله تصوت وتتمحن حنب ودنه بعلوقيه.. وتقوله هند: اااه اااح يالهوي الواد زبه كبير ياحنفي وفاشخني اووي.. كسي ملهلب اااه شطه… اووف بيعرف ينيك خلوو اووي كسي اتعشر ااااه.. اي ياحنفي نزلتهم ع نفسك وانت شايفني بتفشخ قدامك.. مبسوط ياعرص وراحت تافه ف بوقه وهوا فاتح بوقه لما نزلهم ع نفسه.. واتعدل كدا لما حس بالتفافه ملقت بوقه راحت هند قفلاله بوقه جامد بايدها وبصاله باستعراص وهيا فاتحه بوقها وبتطلع اهات وبزازها بتتهز قدام عنين جوزها ولحمها بيطرقع م النيك وحنفي مقدرش يعمل حاجة غير انه يبلع… روحت نيكتها جامد ولقيتها بتترعش وتنطرهم تاني روحت زاقق زبي جامد اووي ف كسها لدرجه اني حسيته رشق ف الرحم وخرمه وهيا صرخت اوووي ومن قوة الخبطه اللي خبهطهالها بزبي ف كسها.. جسمها كله راح لقدام واتخبطت ف حنفي والكرسي وقع بحنفي ع الارض وبقا ظهرة للارض ووشه لفوق وهيا كانت هتقع عليه روحت ساحبها من شعرها اووي ع زبي وكابس اكتر لقيتها زي اللي اتكهربت وخرجت زبي من كسها ولقيتها بتنطر كمية ميه فضيعه ورا بعض ع وش حنفي ع الارض وبصوابع رجلها بتحطها ع بق خنفي وتفتحه عشان ميه شهوتها تنزل ف بوقه وحسيت اني هجيب روحت حاطط زبي تاااني ف كس هند وبقيت بنيك اووي وهيا تعيط وتصوت وتقول لاخوها اااه الحقني ياحسن مش قادرة كسي اتهري.. اااه زبه حامد مش قادرة.. اااه وروحت مكلبش اووي فيها وحاشر زبي للاخر ونافورة لبن ضربت ف كسها.. وهيااا اااااه اووووف اممممم اااااااح لبنك ناااار اوووف كسي اتعبي لبن يخىبيتك ولبني بقاا بيخرج من كسها وينقك ع وش حنفي وهوا مفتح عنية وشايف زبي بيعبي كس مراته واللبن بينزل ع وشه كمان وروحت ساحب زبي من كس هند ولقيت اللبن نازل زي الحنفيه من كسها ع وش حنفي وبتفتح بوق حنفي بصوابع رجلها عشان تنزل لبني من كسها ف بوقه.. وزبي لسه واقف منامش وهيا بصتلي وقالتلي انا مش هقدر انهارده عشان خاطري انت هريتني خلاص.. وخلاص انت تيجي تنيكي ف اي وقت قدام اخويا او العرص دا وبتشاور ع حنفي.. وقالتلهم بصوت امر كدا.. انا هتناك بمزاجي واللي مش عاجبه يخبط دماغه ف الحيط.. روحت قولتلها بس انا اخدت حقي منك لسه مخدتش حقي م اللي كانوا هيعملوا معايا الغلط وببص لحنفس وحسن.. ولقيتهم اتخضوا وتقريبا فهموا اني هنيكهم وقالولي اهدي بس كدا ونتكلم.. قولتلهم طيب انا مش هلمسكم ع شرط لو قبلتو بيه.. قالولي اي هوا.. قولتلهم حسن هينيك حنفي قدامنا ودا يبقي جزائه عشان انا ف يتكووو.. لقيت حنفي بص لحسن وقاله حسن اوعي تعمل كدا.. مش هيوقعونا ف بعض ياصاحبي… لقيت حسن بصله وقاله انا مقداميش حل تاني انت غلطت وحطيتنا كلنا ف الموقف كدا.. ولقيت هند فكت حبال الكرسي وسابت الحبال اللي مكتفه ايده ورجله مربوطه وراحت ملقعاه البنطلون وبقت تبعبصه ف طيزة وتدخل صوابعها وتنيكه بغل اووي.. وحنفي بيصوت.. اااه اااي يابت صوابع بتوجعني.. اااااااااه هند: شوفت النيك ياخول… انا بقاا صوابعي بتنيك احسن من زبك يا متناك.. ومدام مبتعرفش تنيك يبقي تتناك وتتقلب خول.. وقامت هند بالايد التانية مسكت حسن ونزلتله البنطلون ومكست زب اهوها اللي متغرق لبن لما جابهم ع نفسه وبتدعه وايديها وزب اخوها غرقانين لبن وراحت حاطه ايديها اللي متغرقه لبن ف طيز حنفي وبقت توسع ف خرمه بلبن اخوها وقامت مرة واحده واخده زب حسن اخوها ف بوقعا ومصته وقالتله مكنتش مصدقه باواد اني امصلك او ادوق لبن ف يوم م الايام.. بس اهو حصل ومتعشمش يحصل اكتر من كدا عشان انا مش هفشخ نفسي غير لصاحبك وزب صاحبك دا بس.. وطبعا حسن زبه وقف ومكانش كبير ولا تخين اووي.. وهيا كانت وسعت كيز حنفي شوية وقالتله يالا نيك الخول دا وحسن نام بجسمه فوق حنفي وحط راس زبه ع طيز حنفي وبيدخل براحه قامت هند ركبت بكسها ع طيز حسن وخلت زب حسن ينزل ف طيز حنفي.. وحنفي صررخخخ… ااااه قوم ياحسن ااااه وجعتني ياخي.. اااي اي دا.. اااه طلعه بقاااوحسن هاج اكتر وبقا بيدقر ف طيز حنفي وحنفي بيتلوي وبدء يتبسط ومره واحده وحسن بينيك حنفي راحت هند فشخت طيز حسن اووي لما خرم طيزة باين وبقت تحك كسها وزنبورها ف خرم طيز حسن وحسن ناج وبقا بيدق ف طيز حنفي وحنفي بيصوت ونزلت ع نفسه ومغرق هدومه وحسن خرم طيزة بقاا بيفتح ويقفل وهااج من زنبور هند ولحم كسها اللي بيلهبوله ف خرم طيزة واتشنج اووي ودقر ف طيز حنفي ونزل لبنه وحنفي اووووف ياحسن يخربيتك لبنك بيحرق.. قوم بقاا طيزي اتفشخت.. اااه بتحرقني اووي.. وحسن قام من علي حنفي وزبرة بينقط لبن ع جسم حنفي وقولتلهم انا كدا خدت حقي وانت ياخول انا هاجي انيكك وانيك مراتك ف اي وقت وانت شبشب لينا.. وحبيت اكسب بدل النمرة اتنين وبما اند هند ف صفي فا حبيت اخد اخوها ف صفي وكمان هيهيالي الجو مع اخته اووي وهيقف دايما لحنفي.. فا بعد ما قولتله انت شبشب لينا.. قولتله وكمان كلب وخدام ولبوة اسيدك حسن وينيكك اي وقت.. وحسيت حسن اتبسط كدا اني مركبه الدور.. وروحت مرجعه لحجمه تاني عشان ميعشهاش اووي وقولتله وانا هاجي اتبسط مع اختك ف اي وقت بقااا ولو عايز تبقي موجود مفيش مشكلة مش عاوز خلاص متجيش بس انا بقولك عشان تبقي عارف.. لقيته بص للارض شوية وبصلي وقالي ياسطي بقولهالك تاني مدام بمزاجها انا ملييش دعوة.. قولتلهم كدا تمام انا همشي وهاجي تاااني كتير وروحت طبعا بعد كدا مهدود من كتر النيك وزبي بردوو لسه تاعبني وهايج اووي وحالته صعبه ودخلت لقيت اختي صاحيه هيا ومي وسيبتهم ودخلت اوضتي ولقيت اختي بتقولي كنت فين كل دااا.. وبعدين مالك كدا شكلك تعبان او مضايق.. قولتبها الاتنين تعبان ومضايق.. لقيت اهتي بتغمزلي وبتقولي ع فكرا البت مي فعلا شكلها خدت ع كدا وعايزاك تنام معاها انهارده وتنزلهم فيها من ورا.. انا كنت بدردش انا وهيا وقالتلي انها مش قادرة وعلي اخرها وعايزة باي شكل.. تحب ادخلهالك تريحك وتريحها.. قولتلها لا سيبها خالص لما تستوي اووي.. انا ناوي اسيبها انهارده كمان.. اهتي قالتلي حراام عليك البت مولعه ع الاخر.. قولتبها سيبك منها.. وبنتكلم ولقينا تليفون البيت بيرن.. جريت حري ارد لقيت ابويا ابويا: ازيك عامل اي واختك عامله اي.. انتوا كويسين انا: احنا بخير ياحاج متقلقش طمني عليك وغلي امي وهتيجوا امتي ابويا: احنا هنمشي الفجر ونوصل عندكو بعد الظهر.. قولي صح البت مي عامله اي.. انا: بصيت لمي وقولتله كويسه اووي وعايشه مع اختي ومبسوطه.. خد اهيه كلمها بنفسك ابويا: ازيك يامي.. اوعي يكون حد بيضايقك م ولادي مي: لاا خالص ياعمو انا حبيتهم اووي اووي ومي بتكلم ابويا ف التليفون وانا لازق زبي ف طيزها وبحكه فيها وهيا ساحت وبتفلئس اكتر وتحشر طيزها ع زبي واختي بتبصلنا وواقفة بتتفرج.. ولقيتها بتقول حاضر حاضر هنزل اروق اهوه.. مع السلامه قولتلها في اي.. قالت ابويا سمعته بيقول لعمو باباك انه يقولي اني انزل اروح الشقه عشان هوا هييجي تعبان م السفر وعاوز ينام انا: خلاص انزلي شوفي شقتك يالا لقيتها بتبصلي بلبونه وبتحط صباعه ف بوقها بهيجان وتعض ع شفايفها وتقولي.. طيب ممكن تبات معايا لغاية الصبح اصل خايفه انام لوحدي وعنيها ع زوبري انا: انزلي يا مي مش عاوز شرمطه.. انا تعبان وهنام وسيبتها ودخلت وحسيتها هتعيط من كتر الهيجان.. ونمت ومي نزلت واختي قعدت ف اوضتها.. ومي نضفت الشقه وجهزت كل حاجة ولسه هايجه وقعدت فشخت رجليها وبقت تقفش ف بزازها زي المجنونه وتشد ف زنبورها وتفرك اووي ف كسها وتجيب ف ميه كسها وكان الوقت دخل ع ساعه٦ الصبح مثلا والدنيا هادية ف الشارع ومي سمعت صوت الواد بتاع السوبر ماركت اللي ناكها قبل كدا ف المخزن وانا قفشتهم وكان رايح يفتح السوبر ماركت الصبح.. ومي بصتله م الشباك وهوا شافها وراحت مشوراله ودخلها وسط البيت ف الحوش وزنقها ورا الباب وبقا يقفش فيها ويبوس وهيا ايديها ع زبه وهايجه هتموت وتتناك وقالتله مي: بقولك اي البيت عندي فاضي تعالي ريحني بسرعه ابويا قدامه شوية عمال لما يوصل وشدته ودخلت وهوا دخل وراها وبسرعه قامت قالعه ونايمه ع بطنها وفاشخه طيازها بايدها وقالتله يالا ريحني مش قادرة خلاص.. والواد بص لخرم طيزها اللي وسع عن الاول ولقاه احمر ومفتوح وبينبض.. راحت مطلع زبه وحطه ف طيزها ودخل ع طوول عشان زبه مش كبير اووي وفضل ينيك فيها وهياا اااه اووي كمااان ارزع اكتر ااااه دخل كمان.. عاوز اكتر اوووف بقااااا.. وف اللحظه اللي الواد بيدقرها ف طيزها وهيا بتتمحن ابوها فتح الباب ودخل وشافها ف الوضع دا ومحسش بنفسه غير وهوا بيجري ع المطبخ يجيب سكينه يقتلهم بيها وهما سمعوا صوت كركبه المطبخ كان الواد بسرعه رفع بنطلونه وخرج جري م الباب ع الشارع وابوها ملقاش قدامه غير مي بنته ونزل فيها ضرب بالبونيات والشلاليت وهيا تصوت وابويا وامي كانوا لسه بيفتحوا باب الشقه ويدخلوا وجريو تاني ع الصوت وانا صحيت مفزوع ع الصوت انا واختي وابويا شافني وانا هارج من اوضتي بجري واختي خارجه من اوضتها بتجري ونزلنا جري انقذنا مي من ايده باعحوبه وعان هيقتلها بالسكين.. واخدناهم وطلعنا شقتنا.. وامي ومي واختي ف اوضه اختي وانا وابويا وابو مي قاعدين ف الصاله وابو مي مبيتكلمش وفين وفين لما نطق وحكي كل حاجة وانا اتصدمت وابويا بصلي وسكت وفهمت انها كان هايجه وعاوزة تتناك ولقت دا ادمها وقالت تجيبه ينيكها وكانت فاهمه انهم هيجيو الظهر زي ما قالوا متعرفش انهم مشيوا بدري والطريق مفتوح بعد الفجر ووصلوا ف وقت اقل. وف اوضه اختي فضلت امي واختي يهدوا ف مي لغاية لما حكت كل حاجة واختي استنتجت نفس كلامي وامي واختي بصوا لبعض وسكتوا وخرجت امي لينا وقالت لابو مي امي: بص يابو مي.. كل حاجة وليها حل والواد دا يكتب ع البت مي ونلم الموضوع وبعد كدا يبقي يطلقها.. وكدا احسن م الفضيحه.. ولقيت ابويا قال لامي هوا دا الحل الوحيد اسمع مني يابو مي.. وابو مي ساكت وحاطك راسه بين ايديه وساكت وقام وسابنا ونزل شقته.. وابويا دهل اوضته هوا وامي ومي فضلت مع اختي ف اوضتها وانا دخلتلهم وقولت لمي بقااا انتي خلاص مش قادرة تصبري.. تقومي تعملي كل دا مي: اسكت بقااا انت السبب خلتني اتعود ع كدا وتسيبني لما احتاجك.. انا مكنتش قادرة استحمل وكنت عوزاك ولمحتلك وانت مرضيتش.. انت بتعذبني ليه.. انا: عشان يا مي لازم تكبري وتعرفي تتحكمي ف الموضوع دا وبعدين افرض انا كنت سمعت كلامك ونزلت معامي وابوكي دخل ولاقاني انا ف الموقف دا كان هيحصل اي هبه: ايوة صح ياخويا كويس انك منزلتش معاها كان زمانك ضعت ف شربه ميه.. وانتي يابت اهدي وبطلي هيجانك دا مي: ما خلاص بعد اي كل خاجة حطت ع دماغي انا وخلاص اتفضحت وابويا هيقتلني وبتعيط اختي حضنتها وقالتلها ولا اي حاجة يابت هنجيبه يكتب عليكي ويتجوزك قدام الناس وكام شهر ويطلقك وتتحةزي بعدها براحتك.. قامت مي حضنت اختي اووي وفتحت ف العياط وقالتلها انا خلاص مش عوزاه ولا عاوزة غيرة وبتعيط اووي وبصتلي وعنيها كلها دموع ومكسورة حسيت اني السبب ف دا كله.. وقولتلها بت يامي سيبلي الموضوع دا انا هحللك كل حاجة.. وطبعا بعد الوقت دا كله ودخلت لبست ونزلت جري ع السوبر ماركت لقيت صاحب السوبر ماركت بس وملقتش الواد.. سالته عليه قالي معرفش مفتحش م الصبح وانا اللي فتحت.. قولتله طيب هوا بيته فين.. وصفلي بيته وطلعت البيت ولقيت راجل كبير ساكن ف اوضه ف الدور الارضي وع قد حاله ومعاه بنت يجي ١٥ سنه بس بزاز وطياز جباره ومرا بلدي بجد وطبعا مكنتش ف المود وسالته ع الواد دا وقالي يابني اغلب البيت هنا عزاب واغراب.. اللي بيشيل رمل واللي بيشيل طووب واللش بيشتغل واغلبهم اغراب مش من هنا.. قولتله ياحاج ركز قصدي الواد اللي بيشتغل ف السوبر ماركت اللي برا دا.. قااالي ااااه دا تلاقيه ف الدور التالت.. وطلعت جري للدور التالت وخبطت وفتحلي شاب صعيدي رفيع كدا ومعضل وتقريبا من اللي بيشتغلوا انفار.. وسالته ع الواد وقالي فرشته اهيه.. وبصيت بعيني لقيت الاوضه فيها ٦ مراتب ع الارض وحاطين مسامير ف الحيطه عاملينها شماعه وناس نايمه ع المراتب وهوا مش عليها.. قولتله متعرفش راح فين.. قالي لا معرفوش اصلا.. وراحت ابص ع حاجته ملقتش شنطه هدومه ولا اي حاجة لقيه.. قالي تلاقيه مشي.. ونزلت من غوق وانا مش عارف اعمل اي.. الواد فص ملح وداب.. وانا نازل لقيت البت اللي ف الدور الارضي واقف ع باب البيت ووشها للشارع وظهرها ليا وطيزها حاجة بنت متناكه وجسمها افجر وانا خارج خبطت ف طيزها لقيتها اتخضت كدا ولفت بسرعه لاقتني. وقالتلي مش تعمل صوت ياجدع انت ااو اي حاجة.. قولت الم الموضوع بدل ما تعمل فضيحه.. عملت نفسي ماشي ومش سامعها وسرحان ولقيتها بتنده عليا.. انت ياا اخ انت يا استاااذ.. وقفت وعملت فوقت كدا.. وقولتلها نعم ياااا. قالتلي انا اسمي اسراء.. وعرفتها بيا.. وقالتلي هو في اي.. الواد دا عمل اي بظبط.. قولتلها لا مفيش كان سالف بس فلوس ومردهاش ف المعاد وجيت عشان اطالبه ملقتهوش.. قالتلي انا سمعت صوت رجلين طالعه السلم بسرعه جري ما ساعه ونص مثلا وبعدها لقيت بردو صوت رجلين نازله جري من ع سلم وخرجت اشوف مين لقيته بيجري وشايل شنطه كبيرة ع كتفه.. فهمت انه خلع خلاص.. قولتلها اااه هوا شكله هرب عشان ميدفعش اللي عليه.. ع العموم متشكر.. وياريت لو ظهر ترنيلي وانا هتصل.. وقولت اتمنظر بالموباسل الجديد وطلعته قدامها وهيا بصت وعنيها زغللت وحست انها قدام واحد غني وكتب رقمي ف ورقه وحطيتهالها ف ايديها ولقيتها اخدت الورقه وطبقتها وشدت رقبه حلابيتها وحطت الورقه ف بزازها وانا رفعت رقبتي شوية وبصيت ع بزازها ولقيتم كبار ومدورين وحاجه بلدي.. وهيا خدت بالها وراحت سايبة ايدها وضمت بزازها بايدها ع بعضهم وقالي اااي يا اخينا عينك راحت لغاية فيين.. قولتلهااا هااااه لا مفييش.. وسيبتها ومشيت.. ومش عارف اروح اقولهم اي واتصرف ازاي ولقيت رجلي بتمشيني ناحية بيت حنفي ومعرفش ليه وقبل ما ادخل شارعهم لمحت بعيني هند واقفة جنب عربيه ملاكي فخمه وبتكلم حد وانا مش شايف مين جوة.. قولت اقرب واشوف اي الدنيا.. وقربت وبصيت ع اللي جوة بيكلم هند.. والاقي اخر حاجة كنت اتوقعها وماكنتش ع بالي ولا عبالكم.. استنوني وهتعرفوا اي اللي حصل بعد كدا [B]الجزء الثامن[/B] وطبعا وقفنا لغاية لما روحت ناحيه العربية وحبيت اقفش هند واشوفها بتكلم مين ف العربية ورايح ومفكرها اتعرفت ع حد وهياخدها ف العربية ينيكها وحبيت اقفشها ودخلت بصيت للي ف العربية وقولتلهم السلام عليكم.. وبصيت لهند وقولتلها ازيك ياهند.. ولقيت هند بثتلي اووي واتهضت مدا وقالتلي.. اهلااا اهلااا ازيك.. اي النورر دااا.. روحت قولتلها مالك ياهند مش ع بعضك ليه.. وبعدين هنقعد نتكلم وتسيبي ضيوفك ف العربية كدا.. وبصيت تاني ف العربية عشان اشوفهم كويس ولقيت شاب ابيضاني وشعره ناعم وتحسه بنوتي اووي وقاعده جنبه بنت فورتيكه وشعر كيرلي وفخاد وبزاز نااااار وقاعده مكان السواق واحده ست ف اواخر الاربعين بس مرا بطل اووي.. وعيني رايحه جاية عليهم ببصلهم اووي وهما بيبصولي اووي.. ولقيت الواد دا بيقولي.. اي دا مش معقووول… اننننت.. انت مش فاكرني… وفكرني بيه وبمامته واللي متابع القصه من اولها هيعرف مين دا.. ايوة هوا بظبط.. الواد اللي اتعرفت عليه هوا ومامته ونيكته ونيكت امه واخته ف الشاليه وخليت جارنا اللي كنت بنيك مراته ينيكه ومراته تقفشه.. واسمائهم الواد: دودي اخته: سوسو امه: فوفو قولتله انت دودي صح.. اللي كنا سوا ف المصيف.. وامه فوفو واخته سوسو افتكروني وواحشنا وركبت جنب دودي وسوسو وبقيت ف النص وبحضن وابوس فيهم واحضن وابوس ف فوفو.. اي الصدفه السعيده دي.. وكمان تعرف هند.. قولتلهم اعرفها اووي طبعا وببص لهند وبغمزلها.. وهند بصالنا ومش فاهمه اي حاجه.. قولتلها احنا معرفه قديمه ياهند.. هند ابتسمت وحسيتها اضايقت بس معرفش ليه وكملت كلام معاهم وقولتلهم خدوا رقم موبايلي وطلعت الموبايل اتمنظر بيه ولقيتهم كل واحد طلع موبايل هوا كمان واخدنا ارقام بعض وقولنا خلاص هنشوف بعض كتير.. بس صحيح انتوا اي اللي جابكوا هنا وعرفتوا هند ازاي.. لقيت هند بتبصلي وبصتلهم ولقيتها بتحاول تتكلم ومتبرجله.. اااصل.. ااا.. اااه صحبتتي بتشتغل عندهم وهما قصدوهاا ف خددممه وصحبتي دلتهم عليا وانا قولتت اساااعدهم وااقف معاااهم.. بصراحه الكلام مدخلش دماغي.. بقا هند الشرموطه اللي بتتناك قدام جوزها واخوها واهم حاجة عندها نفسها ومزاجها هتساعد ناس اغنيا كدا ببلاش.. وحسيت ان الخوار فيه مصلحه.. شغلت دماغي وقولت انط ف الموضوع يمكن اطلعلي بمصلحه.. قولتها وخدمه اي دي بقااا هند.. لقيت هند بتقولي معلش ياخويا دا سر بيني وبينهم وهما مامنني.. بصتلها اووي وقولتلها بقااا كدا.. ع العموم انا هعرف بردوو ومش منك.. لا منهم هما.. وبصيت لفوفو وقولتلها اي الموضوع يا قلبي وانا بحسس ع دراعتها وبزازها.. لقيت هند بتبصلنا اووي.. وفوفو قالت.. بص يا حبيبي انت مش غىيب عننا وعارف كل حاجة عني انا وولادي.. بصراحه بنتي ما صدقت اجوزها لواحد يلمها ما انت عارف البت من صغرها فايرة.. بصيت لسوسو اووي وغمزتلها وقولت لفوفو.. انتي هتقوليلي ع بنتك منا مجربها وعارف وضحكت ودودي اخوها ضحك.. وهند بصالنا ومش مصدقه اللي بتسمعه وفاتحه بوقها.. روحت باصص لهند وهيا فاتحه بوقها كدا وقولتلها اقفلي بوقك ياهند بدل محطلك زبي في وتمصيهولي وضحكت.. ولقيت فوفو وسوسو ودودي كلهم بصوا لبعض وبصوا لهند واتفتحوا ف الضحك.. وفوفو قالتلي شكلك انت وهند اصحاب اوووي.. قولتلها واكتر كمان وغمزت لهند.. وهند مبقتش عارفه ترد… روحت قولت لفوفو وهند بقااا جيبالك العريس ولا اي.. قالتلي لا بنتي اتحوزت ابن رجل اعمال كبير اووي ومستوي عالي اووي بس البت مش قادرة تعرف انها اتحوزت ومضياها سهر وخروج وبتنام مع شباب واخر وساخه واتخانقت هيا وجوزها واطلقت منه ٣ مرات والواد عاوزها وقولناله خلاص نجيب محلل ياخدله قرشين ويتجوزها يومين ويطلقها ونرجعهاله.. وهنا فهمت المصلحه فين.. روحت قولت لهند وانتي بقااا كنتي ناوية تجوزيها لمين وتديله قرشين.. لقيت هند بتبصلي اووي ولسه بتقول ححححسسسسن.. قومت ضحكت اووي وقولتلها حسن.. وياتري كنتي هتديله كام بقا. ومتكدبيش انا هعرف كل حاجة من حسن.. صاخبي ومش هيبيعني عشان وانتي شوفتي بنفسك وغمزتلها.. لقيت هند بتقولي كنت هديلة ١٠٠ جنيه.. بصيتلها وقولتلها هيا فوفو اتفقت معاكي ع كام.. حسيتها اتبخت اكتر ومش هتعرف تكدب وهيا قدام فوفو.. قالتلي اتفقت ع ٢٠٠٠ للعريس وانا عمولتي ١٠٠٠.. روحت شاخرلها وقولتلها يابت الوسخه.. عايزة تلهفي المصلحه لوحدك.. وبيني وبين نفسي الفلوس سيرتها زغللتني وحبيت ادي هند علي قفاها وكمان اعرفها اني خلاص هبقي مسئول عن اي مصالح جاية وكمان تبقي تحت طوعي.. روحت قولت لفوفو لااا العريس دا مينفعش انا عندي عريسسس احسن بكتيرررر وروحت قايل لفوفو ف ودنها.. انا اللي هتجوز بنتك وابقي المحلل بتاعها وبتاعك كمان وضحكت ولقيت فوفو ضحكت اوووي وقالتلي ايوة كدا خلينا نرجع يوم من بتاع زماااان.. وبصت فوفو لهند وقالتلها خلاص ياهند شكرا ولو احتاجنا حاجة هنبقي نقولك.. وحسيت هند انصدمت ان المصلحه طارت وبصالي اووي وبتبص لفوفو. وحست انها خدت علي قفاها… روحت باصصلها اووي من فوق لتحت وقايلها بكل غرور.. اي ياهند مستنيه حاجة تاني.. ما خلاص قالتلك شكرا.. لقيت هند اتكسفت اوووي.. وقالت لاااا اببدااا ماااشي.. وهيا ماشية روحت ناده عليها وقولتلها لحظه ياهند.. وجات ووقفت جنب الشباك وانا قاعد قدام جنب فوفو قدام.. روحت قولتلها وطي ووطت وقربت من ودنها وقولتلها اي ياهند انتي لسه متعرفينيش ع فكرا واي مصلحه بعد كدا تلاغيني فيها وانا تقولك تعملي اي وتطلبي كام.. فاهمه.. يا اما مش هتعرفي تشتغلي بعد كدا.. واديكي شوفتي انا ممكن اعمل اي واكل اي مصلحه لوحدي واسيبك كدا.. وهند بصالي ومش مصدقه.. روحت مادد ايدي لبزها وقارصها ف حلمه بزها من فوق العباية السمرا اللي لابساها وعيني ف عينها وبقولها فاهمه.. لقيتها اتنفضت ورجعت لورا وحطت ايديها ع بزها وقالت. ااااه اااي.. فاهمه فاهمه حاضر مش هكررها تاني.. بصيتلها وقولتلها تعجبيني.. استني.. ولفيت راسي لفوفو وقولتلها… شنطتك فين يا حبيبتي.. قالتلي اهيه يا روحي وادتني شنطها.. قومت فاتح شنطتها قدام هند واعمدت اعمل كدا عشان هند تعرف انا اي كويس اووي ومحدش يقدر يقولي لا.. وفتحت شنطه فوفو وطلعت رزمه فلوس وهند شافت رزمه الفلوس عنيها زغللت.. وقولت لهند لو كنتي جيتي معايا عدل كان زمانك متروق عليكي انما خساره فيكي ورميت رزمه الفلوس تاني ف شنطه فوفو ولقيت هند وشها كشر.. روحت ساحب ورقه ب١٠٠ جنيه م الفلوس ومسكتها بطرف صوابعي ومديت ايدي بكل تناكه لهند وقولتلها خدي دي مني.. انا بس عشان جدع واللي بينا اكبر م الفلوس فا قولت احليلك بوقك.. وهند مقدرتش متاخدش الفلوس من ايدي وتحطها ف صدرها ووطت راسها وقالتلي متشكره.. قولتلها يالا اطلعي بقااا فوق ومستني منك تكلميني لو في مصلحه وغمزتلها.. ومشيت هند وفوفو طلعت بالعربية.. ولقيت فوفو بتقولي اي حكايتك انت وهند.. قولتلها زي حكايتي معاكي انتي وولادك وضحكت.. قابتلي يخربيتك انت لسه شقي.. قولتلها وحياتك انتي انا بقيت افجر م الاول.. قالتلي وانا وحشني اني افجر معاك.. قولتلها وحياتك انتي لهنيكك انتي وولادك سوا.. ولقيتهم بيضحكوا وهيا بتضحك.. وقالتلي انت ساكن فين قولتلها انا هنا الشارع الجاي دا.. وانتوا.. قالولي احنا عندنا فيلا ف اكتوبر.. قولتلهم خلاص نتقابل بكرا من بدري.. حد منكو يجي ياخدني بالعربية ونتقضي اليوم وتروحوني بالليل.. وقالولي خلاص واتفقنا.. ونزلت ع اول شارعنا وداخل مش عارف اقووول اي لابو مي ولا لابويا ولا لامي ولا لمي ولا لاختي هبه.. ما الواد اختفي.. وروحت ودخلت لقيت ابويا وامي دخلوا اوضتهم يناموا م السفر وابو مي ف شقته ومي مع اختي ف اوضتها… ودخلت ولقيت مي نايمه وكاشه ف نفسها زي البيبي واختي قاعده جنبها واول لما دخلت الاوضه لقيت اختي بصتلي وقالتلي هبه: هااااه طمني عملت اي واتصرفت ازاي.. لقيت الواد.. هاااه خلاص هيكتب عليها.. وكانت مي سمعت اختي وهيا بتكلمني وفاقت وقعدت زهيا كاشه ف نفسها ودموعها ع خدها وشكلها صعب عليا اووي اووي بصيت لاختي وبصيت لمي وروحت باصص ف الأرض وقولتلهم الواد مش من هنا دا عايش ف شقه هوا وشاب تاني بالايجار وروحتله لقيته خد هدومه واختفي لقيت مي اتفتحت ف العياط وبقت بتلطم ع وشها وانهارت واختي حاولت تهديها واخدتها ف حضنها وحسيت بذنب كبير وحسيت اني السبب ف دا كله.. روحت قاعد جنب مي م الناخيه التانية وشاددها من حضن اختي لحضني وقولتلها اهدي يا مي.. قوليلي بس الاول.. الواد فتحت ولا لا.. لقيت هند بصتلي وعنيها كبها دموع وبتقولي ونعمه انا لسه بنت بنتوت.. هوا عملي من ورا بس.. انما لسه بنت بشرفي.. قولتلها خلاص انا هجوزك جوازه يا مي احسن م الواد دا وهحلهالك.. لقيت مي بصتلي اووي وعنيها دموع ووشها وخدوها حمر جدا من كتر اللطم ع وشها وزي اللي بيغرق واتعلق بقشاية.. ومسكت ف درعاتي اووي وقالتلي مي: ونبي.. هتساعدني.. هتحليهالي ازاي قولي.. ياسيدي انا مش عايزة احلي منه ولا اوحش منه.. انا عايزة اي واحد يسترني والسلام وابقي جارية ليه انا: مسكتها من ايديها اووي وبصيت ف عنيها اووي ومديت ايدي بمسح دموعها وبحسس ع خدودها وبقولها وغلاوتك يا مي لجوزك جوازه تتباعي بيها وحضنتها وهيا حضنتني اووي لغاي لما هديت.. وقلتلها نامي وبكرا يحلها الف حلال.. وانا ف دماغي مش عارف هعمل اي وهتصرف ازاي وخرجت وسيبتها هيا واختي نايمين وخرجت قعدت ف الصاله وعيني راحت ف النوم ع كنبه الانترية والمشكلة ف مفعول الحبوب والدهان لسه شغال ونايم رايح ف النوم وزبي شادد ومنغوخ اوووي ومش حاسس باي حاجة وف اللحظه دي كنت حاسس بايد بتحسس ع زبي اووي وتمسك فيه جامد وقفش ف راس زبي وكل دا من فوق الهدوم وبفتح عيني بالعافيه وشايف طشاش ولمحت حد بيتحرك بس مقدردتش احدد مين من كتر منا رايح ف النوم.. وغمضت عيني تااني ونمت وحلمت حليم غريب اوووي.. ف الاول حسيت صوت ف ودني بيقولي اختك اختك.. متنساش العهد.. اوعي تنسي العهد…وبعد كدا لقيت نفسي لابس لبس ملك فرعوني واختي لابسه لبس ملكه فرعونية وكاننا ف العصر الفرعوني… ولقيت طوول بعرض كدا شكله غريب ولابس زي لبس كاهن اوحاجة كدا.. ولقيته بيقولي اوعي تنسي العهد ولقيته نفس الصوت ومسك ايدي وشكها ونزل نقطه ددمم علي ورقه بردي مكتوب عليها بالهيروغليفي.. وخد ايد اختي وعمل نفس الكلام وحط نقطه دمها علي نقطه دمي وداس عليهم بختم كدا والدم رسم شكل ومجمعتش اي الشكل دا وسابني وخرج ولقيتني انا واختي بنحضن بعض وبنقلع هدومنا وبنام مع اختي وبفتحها بزبي وبنيكها وهيا مسلمالي خابص لغاية لما نزلت لبني ف كسها ومليتها ولقيت الشخص دا دخل تاني وخد بايدة شوية لبني غرقانين ف ددمم شرف اختي وميه شهوتها وحطهم ع نفس ورقه البردي وداس عليهم بختم تاني.. وبصلنا وبص لاختي وقاال اووعواا تنسوااا العهد.. وبدء الحلم يختفي وروحت ف نوووم عميق ومحستش غير بامي بتصحيني المغرب وتقولي قوم بقاا انت نايم بقالك كتير وبفتح عيني وجه ف بالي اللي حصل بس مكنتش عارف هوا حد حسس ع زبي ف الحقيقه ولا كان حلم.. والحلم الغريب اللي حلمته دا بتاعي انا واختي… وحطتش ف دماغي وقولت اهوو حلم… وطبعا صاحي زبي شادد حيله اووي.. ولمحت كدا امي بتبص لزبي بطرف عنيها وهيا ماشية وانا مش عارف هيا فعلا كانت بتبص ولا كان بيتهيالي.. وقومت دخلت الحمام اخدت شاور جامد وظبطت نفسي وخرجت لقيت امي وابويا واختي ومي قاعدين ومجهزين الاكل.. وقعدت اكل ومش باصصلهم وكلت وخلصت ولاحظت ان مي قاعده مبتاكش ومهمومه وامي تبصلها واختي وابويا وصعبانه عليهم.. بصيت لمي وقولتلها كلي يا مي وكل حاجة هتتحل متخافيش.. وحسيتها ارتاحت لكلمتي وبدئت تاكل ع خفيف.. وخلصت وابويا قعد جنبي وقالي ابويا: قولي بقااا.. انت بتتكلم جد.. هتساعد البت مي ازاي انا: مش عارف يابويا.. انا روحت للواد وطلع مش من هنا وخد هدومه وهرب ابويا: طيب وناوي ع اي.. لو سيبنا البت ابوها هيموتها انا: متقلقش انا هحاول اتصرف ابويا: واي ياعم المويايل الجديد دا.. مبروووك جبته منين انا: ياعم ما انت متعرفش ان عيد ميلادي جه واصحابي عملولي عيد ميلاد ودا هديتي ابويا: معلش بقااا ما انت عارف الظروف وجدك اتوفي ومكانش ينفع نعمل اي حاجة.. ومبروك عليك الموبايل وحسيت ابويا بيبص بطرف عينه لزبي وشايف زبي بقااا واضح وحجمه كبيرر.. وقالي.. بقولك اي.. قولتله قوول ابويا: بص انت كبرت خلاص وبيبص لزبي.. وانا بصيتله وبصيت لزبي.. وقولتله منا عارف ياحاج.. ابنك راجل اووي.. قالي يابني انا خايف عليك وعايز اكلمك ف حاجة كدا.. قولتله قووول.. قااالي.. اااصل.. ااااه. بصصص. هوااا.. قولتله متقول ع طول في اي.. حسيته غير الموضع وقالي ابدا ابدا انا بس خايف عليك ومش عايز يحصل مشكلة زي بتاعه مي.. خلي بالك اوعي بنت توقعك ويحصل مشكله انا: حسيت بكلامه انه غير الموضوع بس قولت يمكن احساسي غلط.. وقلتله متخافش ابنك راجل وعمره ما يعمل كدا.. قالي تمام وسيبتهم ونزلت وقولت اروح لبيدو وامه اسهر معاهم شوية.. وانا رايح لمحت الدكتوره مارينا ف الصيدليه وواقف معاها بيدو.. دخلت والدكتور شافتني ابتسمت وبيدو بص لقاني قاام **** عليا وسلمت عليه وقولتله مامتك عامله اي وجدتك.. والدكتوره بصت لتاني مرة لقتني عارف اللي واقف معاها قامت بصتلي وهيا مبتسمه ومربعه ايديها الاتنين كدا.. روحت بصتلها وقولتلها اصل حبايبي هنا كتير.. وقربت منها وقولتلها عقبال لما يزيدو واحد وغمزتلها لقيتها اتحرجت ووشها بقا احمر وهيا بيضا قشطه.. وقتلتله اي يابيدو بتجيب اي.. قالي الدوا لتيته اصلها تعبانه شوية.. قولتله ليه مالها سلامتها.. قالي مفيش اصلها زعلت هيا ومامي شوية وشدو مع بعض ف الكلام وتيته تعبت وجبنالها الدكتور وكتبلنا الدوا دا.. قولتله طيب تعالي نطلع يالا.. واخدت بيدوو وطلعنا ودخلت لقيت ام بيدو اول لما شافتني ابتسمت ووشها فرح ورجعت بصت ف الارض تاني.. وجدته بصتلي وبصت لبنتها وعنيها دمعت وهتعيط.. روحت قولتلهم في اي لقيت ام بيدو بتقولي هاااه لااا ابدااا ابداااا مفييسشش.. ماما تعببت بببس شوويه.. هياا كويسسه خلاااص.. وبصيت لجدته لقيتها بتبصلي وعنيها فيها دموع وبتعيط وبتغمض عنيها وتودي وشها الناحيه التانية.. بصيت لبيدو وشخطت فيه اووي لدرجه انه اتخض وامه اتخضت وروحت ماسك دراعه ولاويه اووي ورا ظهره.. وقولتله انطق في اي بيدو:: ااااه اااي ايدي هتتكسر ف ايدي اااه براااحه بقاااا.. سيب ايدي هقولك ع كل حاجة.. وسيبت ايده وايده بيضا وبقت حمرا وصوابعي معلمه ف دراعه.. وقااالي اصل ماما وتيته اتخانقوا سوا.. بصيت لامه ولجدته وقولتله حصل اي قالي ماما زعقت لتيته اووي وتيته تعبت واغم عليها وجبنالها الدكتور بصيت لام بيدو وعنيا بتطق شرار وبقولها بتزعقي لامك ليه انطقي وشخطت فيها.. لقيت ام بيدو قامت حطت ايديها ع وشها واتفتحت ف العياط.. وانا واقف قدامها بكل جبروت وسايبها تعيط وقولتلها انطقي زعقتي لامك ليه لقيت بيدو بيقولي انا حكيلك.. قولتله انت تخرس خالص وزقيته وقعته ع الكرسي.. وقولت لامه انطقي في اي بشخط.. لقيتها شالت ايديها من ع وشها ووقفت ف وشي وقالت بزعيق انت السبب.. انت السبب.. سيبنا ف حالنا بقالنا.. مش هستني تبوظ حياتي تاني.. حراام عليكوو سيبوني.. عايزين مني ايييييييي وبتصرخ ف وشي.. ومحستش غير بايدي نازله ع وشها بالقلم لدرجه انها خدت القلم ع وشها ووقعت ع الكرسي.. ومن صدمتها ووجعة القلم اللي نزل ع وشها وودنها.. وبتقف لقيتني بديها ع وشها بالقلم ع الخد التاني.. وبتقوم تاني اديتها تاني.. خدت ع وشها ٤ اقلام ع كل جنب قلمين محملين بترزيع.. لقيتها اترمت ف الارض تحت رجلي وايدسها ع خدودها م الضرب وبتعيط بشحتفه وقامت شالت ايديها من ع وشها ومسكت ف رجليا ورفعت وشها وبتبصلي وعنيها حنفيه دموع مبتتقفلش ووشها احمر وصوابعي معلمين ع وشها وخدودها ورمت م الضرب ولقيتها بتقولي وهيا بتتشحتف ام بيدو: انت ظهرت ف حياتي فجأه وغيرتها وعودتني عليك وخوفت افوق م الحلم الجميل دا ع بعادك عني.. مهو اكيد هيجي عليك يوم وتحب بنت ف سنك وتتجوزها وتسيبني تاني.. ولقيتها بتوطي ع رجلي وتحط خدها ع وش رجلي وتقولي متسيبنيش.. اوعدني متسيبنيش خالص.. وانا هقضي باقي عمري تحت رجلك.. انت متعرفش انا بقيت عامله ازاي معاك ومش هقدر ارجع تاني لوحدتي.. ووشها ع رجلي.. قومت ماسكها من شعرها اوووي وشاددها مقومها وهيا بتصوت من وجع شعرها.. وشديت شعرها اووي ف ايدي وهيا بتصوت وروحت مقرب وشي من وشها.. وقولتلها لو سمعت تاتي انك زعلتي امك او بصتيلها بصه مش عجباها بس انا هكسر عضمك.. وروحت شاط بصوت جامد جنب ودنها.. لقيتها صرخت من صوتي اللي خرم ودنها.. وحطت ايديها ع خدودها م وجع الضرب وهيا بتقول حاضر فاهمه فاهمه.. خلاص مش هتتكرر تاني.. سيب شعري.. اهه شعري اتقطع ف ايدي.. اااي… روحت راميها من دماغها ع رجلين امها.. وقولتلها بوسي رجلين امك واستسمحيها.. ولقيت ام بيدو بتبوس رجل امها وتقولها حقك عليا سامحيني وبتبص لامها ووشها وعنيها غرقانين دموع وخدودها حمرا وصوابعي معلمه فيهم ووشها مورم م الضرب.. وبتحط ايديها ع خدودها م الوجع.. روحت بصيت لجدته.. وقولتلها اي ياست الحبايب.. هااا مسمحاها ولا اكمل ضرب.. وروحت ضارب ام بيدوو قلم جامد عمل صووت بس المرة دي مش ع وشها ضربتها ع طيزها.. لقيت ام بيدوو..صرخت. ااااه ايدك تقيلة اوووف لسوعتني.. وجدته بيدو بصتلي بصه افتخار وجدعنه وحسيتها مسترجلاني اووي وقالتلي جدته: شوفتي بقاااا انه طلع راجل زي ماقولتلك ومش عيل.. يابت انا ست كبيرة والزمن فهمني وخلاني اقدر افرق بين الراجل اللي بيقدر الست بجد واللي بياخد الست لشهوته بس.. والواد دا انا شايفاه راجل وينفعك.. اومال انتي فكراني عارفه علاقتك بيه من بدري وساكته ليه.. عشان شيفاه راجل بجد مش عيل ام بيدو: بصت لامها ورجعت بصتلي تاني وقالتلي.. انا اسفه حقك عليا مش هتتكرر تاني انا: انتي حره بقاا اديكي عرفتي وجربتي ضربي.. لو عاوزة تضربي تاني زعليها.. وبصت لامها وقولتلها طول منا عايش ياست الحبايب ولا اي حد يقدر يبصلك بطرف عنيه وروحت بايس ايديها.. وقعدت تدعيلي كتيرر وانا حسيت اني راجلهم وهما بقول مسئولين مني روحت واقف وشادد ام بيدو قدام امها وابنها وواخدها ف حضني اووي وباصص ف عنيها وماسح دموعها بايدي وببص لخدودها اللي ورمو وصوابعي علموا فيهم وقولتلها تصدقي شكلك وانتي مضروبه ومعيطه كدا حلو اووي وضحكت.. وامها ضحكت وبيدو ابنها ضحك وهيا بقت بتضحك وتتحتف وتقولي ام بيدو: اخص عليك كدا تضربني وتبوظلي وشي وبتحط ايديها ع وشها قولتلها خلاص هصالحك قدام امك وابنك عشان يشهدوا ع الصلح وضحكت وهيا اتكسفت وحطت وشها ف صدري م الكسوف.. وامها بصتلها وقالتلها.. شوف البت اترمت ف حضنه ازي.. ومش شوية كانت عامله فيها سبع انا: هو انا حد ولا اي ياحاجة جدته: لا طبعا انت ابني وجوز بنتي اللي شاكمها صح وضحكت ام بيدو: بس بقا ياماما اللله واتكسفت وحطت وشها تاني ف حضني ولفت ايديها حوالين رقبتي روحت رافع وشها ليا وخدت شفايفي ف شفايفها وبقيت باكلها وهيا سيبالي نفسها وبتتنهد وبقت بتفرك وراكها ف بعض وسايحه خالص امها خدت بالها منها.. وقالتلها طيب خدي جوزك وادخلو الاوضه التانية خليه يبسطك ام بيدو رفعت عنيها وبصتلي ومستعده.. روحت انا باصص لام بيدو ولجدته وقولتلهم لا انا هسيبها كدا بقااا.. لقيت ام بيدوو مسكت فيا اووي وممحونه وبتقولي يالا عشان خاطري نا عوزاك اووي.. قولتلها طيب استاذني منك امك الاول.. لقيتها بصتلي وبصت لامها واتكسفت وسكتت.. روحت باصص لجدته بيدو و قولتلها خلاص لما تبقي تقولك ابقي اتصلي بيا.. لقيت ام بيدو بصت لامها وقالتلها ممكن ياماما ادخل جوة انا وهوا.. امها قالتلها روحي يابني انا مش عاوزة غير سعادتك وسعادتك معاه.. حافظي عليه وحطيه ف عنيكي.. وام بيدو بصتلي اووي بعد كلمتين امها وحضنتني اووي قدام امها وابنها وقالتلي انا بحبك اووي اووي وعمري ما هزعلك بس متبعدتش عني.. انت بقيت كل حياتي حضنتها اووي وقولتلها وانتي مراتي وحبيبتي.. ومسكنا ايد بعض وعنينا بتبص لبعض وخارجين م الاوضه وطلعنا الصاله ومستنتش ندخل الاوضه التانية وروحت موقف ام بيدو ف الصاله قدام اوضه امها وبقيت باكل شفايفها وافعض ف بزازها وهيا اااه ااااام اااه اوووي ااااه اقفش بزازي اووي اااه اعصر اووي.. ولقيتها نزلت ع الارض قدام زبي وقلعتني البنطلون وطبعا زبي واقف ع الاخر من تاثير الحبوب والدهان وهيا طلعته ولقته واقف زي السيف ف وشها لقيتها بصتلي اووي وبصت لزبي وقالتلي يالهووي اااي دااا.. ماله كبير وتخن اووي ليه كدا.. روحت حاطط زبي ف بوقها وبقيت بفشخ بوقها نيك واحشر زبي اووي ف زورها وهيا تتخنق واطبع زبي وهيا تكح وفضلت اعمل كدا ولقيتها بتحاول تبعد وشها وتطلع زبي من بوقها.. روحت ماسكها اووي من شعرها وشاددها لزبي وبقيت بخنقها بزبي وهيا وشها يحمر وعنيها تبرق واطلع زبي وفضلت ع كدا لغاية لما حسيت اني هنطرهم.. روحت شادد زبي لبرة وسايبها تاخد نفس وروحت كابس زبي وراس زبي بقت ف زوها وبقيت بنزل لبني ف زوها وهيا بتبلعه غصب عنها لغاية لما صفيت زبي وبطلعه وبقها مليان لبن وبقت بتمص وتبلع زي المجنونه وتقولي لبنك حلوو اووي.. ااااه بيرويني… روحت شاددها من شعرها مقومها ومخليها توطي وبقا وشها لباب الاوضه ووشها ف وش امها وابنها وحطيت زبي ع كسها وبدخله وزبي بقا اتخن من كسها وبقيت بدخل وهيااا اااااه براااحه اووووف تخيييين اووووي ااااااه اممم اوووف بيفشخني مش قادرة.. وبتطلع بجسمها لقدام.. روحت ماسك شعرها بايدي عشان متبعدش وروحت حاطط زبي مرة واحده ف كسها لقيتها صرخت.. ااااااه براااااحه.. اووووف كبيررررر اااااه لاااا تخييييين.. ااااه بيموتني.. وانا نازل ترزيع فيها وصزت لحمها بيطرقع وطيازها بتترجع قدامي وهيا ساااحت وبقت بتعض ع شفتيفها وهيا بتزوووم وببص لقيت بيدو وجدته متنحين وهما شايفينها كدا ولبني مغرق بوقها وشفايفها وهيااا بقت بتقفش لنفسها وهاريه بزازها تقفيش وزبي نازل فشخ ف كسها وسيبت شعرها وبقيت بنيك وطلعت زبي من كسها لقيتها بتشهق روحت حاطط زبي ع فتحه طيزها وبدخل وخرم طيزها صغير ولقيتها بتقوول.. اااااه لااا لاااا بلاااش هنا بلااااش مش هتستحمله وقامت جريت ودخلت اوضه امها وانا بجري وراها وزبي واقف قدامي مترين.. وامها بتضحك وابنها بيضحك وامها بتقولها.. ما انتي اللي عاوزة يابت.. استمتعي يابت وسيبيه يريحك.. امبيدو: لا ياماما مش هقدر بتاعه شايفه قد اي.. مش هقدر استحمله فيا من ورا روحت داخل وراميها ع وشها ع سرير امها وبقا جسمها مرمي ع السرير ورجلها ع الارض.. روحت دايس ع ظهرها بايدي وقايل لامها.. دوسي ع ظهر الشرموطه دي خليني اعرف اربيها كويس.. ولقيت امها داست علي ظهر بنتها بايدها ومثبته جسمها ف السرير. ام بيدوو: اااه لااااا ياماما سيبيني اااه كلكوا عليا يعني.. روحت بصيت لبيدو وقولتله انزل افشخ رجلين امك.. ولو فلتت منك وضمت رجليها هنيكك بدلها وضحكت وجدته ضحكت وام بيدو قالت لابنها.. لا اوعي يابيدو.. متمسكش مامتك.. اوعوا سيبوني مش هقدر.. ولقيت امها مرة واحده راحت لاسعاها ضرب ع طيزها وراحت فشخت طيز بنتها بايديها الاتنين ومدخله صوباعين ف طيز بنتها وقالت لبنتها.. متسكتي يالبوة بقاا الراجل الحق عليه انه عاوز يبسطك من كل حته ف جسمك وام بيدو: ااااه اااي طلعي صوابعك يا ماما ااااه خرمي وجعني اوووي.. وراحت ام بيدو مطلعه صوابعها من طيز بنتها ودبتها ف كس بنتها وبنتها.. ااااه بتعملي اي ياماما اااه سيبوني اااي.. وراحت مطلعه ايديها من كس بنتها وخدت مية شهوتها وحطته ع خرم طيز بنتها ودهنته وبصتلي وقالتلي يالا.. وروحت حاطط زبي ع خرم طيزها وبذوء وطيزها بتتقطع من تخن زبي وهيا تصوت وابنها مكتف رجلها وامها دايسه عليها وهيا ملقتش حل غير انها تصوت وتصرخ وسايبه جسمها وبقيت بنيك ف طيزها وامها فشخالي طيازها وبيدو ابنها قاعد تحت مني وشايف زبي داخب طالع ف طيز امه وبنيك بقوه وهيا بقت اااه اوووي اااه اديني اوووي اااه ارزع اااااااااااااه وراحت اتنفضت ونطرت ميتها ونزلت ع وش ابنها وغرقته وروحت مدخل زبي تاني وفضلت انيك وهيا اااه خلاااص هاتهم هموووت هموت وراحت نطرت تاني ع ابنها وانا لقيت نفسي زي المكنه وبرزع ف طيز ام بيدو اووي وروحت حاشر زبي اووي كله ف طيزها لقيتها رفعت وشها وهيا باصه لامها ومبرقه وبقيت بنطر لبني ف خرم طيزها وهيا بتعض ع شفايفها اووي وتوحوح.. اااح بيحرق بيحرق ااااوف بيلسعني اووي ااااه بطني اتلمت.. روحت مطلع زبي من طيزها ودافسها ف كسها مرة واحده قامت صرخت.. ااااه اووووف يخربيت بتاعك ناشف اووي بيوجعني.. ااااه الحقييني ياماما مش قادرة ااااه اااي ااااي… وانا نازل فشخ ف كسها وهيا تجيب وبيدو تحتها بقت مستحمي من شهوة امه اللي غرقته.. ولاحظت انه بقا بيفتح بوقه عشان شهوته امه تنزل ف بوقه ويبلعها.. وبقيت بفشخ اووي وام بيدو خلاص بقت جثه هامده وسايبه نفسها ومش دريانه لغاية لما حشرت زبي للاخر ونطرت لبني وعبيت كسها لبن وطلعت زبي من كسها ونمت عليها بجسمي وبقولها ف ودنها وامها جنبنا وسامعه.. اانا: اي ياحبيبتي.. اتبسطتي.. لقيتها بتاخد ايدي وتحضنها وتحطها ع وشها وتقولي انا مكنتش عايشة قبل كدا.. وقعدت تبوس ف ايدي قدام امها وامها حطت ايديها ع راس بنتها وقالتلها اللي يشوفك دلوقتي ميشوفكيش من شوية وضحكت.. راحت ام بيدو واخده ايد امها وحطها ع خدها التاني وبفت ايدي ع خد وايد امها ع الخد التاني.. وقالت لامها وهيا بتبوس ايديها.. حقك عليا متزعليش مني.. راحت امها قالتلها انا مش عايز غير راحتك واشوفك سعيده بس وبتحسس بايدها ع وش بنتها.. وراحت بصت اووي ع خد بنتها وهيا بتحسس عليه وقالتلها يالووي دا صوابعه معلمه ع وشك صباع صباع ومزرقه وخدك وارم.. راحت ام بيدو حطت تيديها ع خدها وبتحسس عليه وبتبصلي بكل محن ومنيكه وبتقولي.. اخس عليك كدا تضربني و تورملي وشي.. قولتلها انتي اللي عليتي صوتك عليا واضطرتيني امد ايدي عليكي.. واديكي شوفتي.. ياريت بقااا تعرفي اللي بيزعلني.. ومتعمليهوش تاني عشان متخلينيش امد ايدي عليكي تاني… لقيتها بتمسك ايدي وبتبوس فيها وتقولي حقك عليا انت راجلي وجزمتك علي راسي… بصيت لامها وانا بقول لام بيدو.. يعني خلاص هديتي… لقيت ام بيدو بترد عليا بمحن وبتقولي.. امممممم… ولقيت امها بتضحك وبتقول لام بيدو يعني هديتي بعد لما صفاكي خالص.. قالت لامها يالهوي ياماما انا مش قادرة اقف.. دا بهدلني.. وانا نايم ع جسم ام بيدو وزبي خرج من كسها وبيدو تحتنا ع الارض وحسيت ببيدو بيمص زبي اووي ويبلع باقي اللبن ويبلع اللبن اللي بينقط من كسمه وسيبته شوية لغاية لما اتكلمت مع ام بيدو ولقيته خلص مص وبيقوم وانا قوم من فوق امه.. وجدته بصتله اووي وضحكت وقالت لبنتها يخربيت هيجانك كدا غرقتي الواد.. وام بيدو رفعت وشها بالعافيه وشاورت لبيدو وخدته ف حضنها وبقت تبوس وشه وتلحس شهوتها من وشه.. وقولتلهم طيب اسيبكو انا بقاا وامشي ولو حد بصلك ياست الحبايب قوليلي واديكي شوفتي انا بعمل اي.. وبصيت ع منظر ام بيدو وضحكت.. لقيت امها بتقولي ياخويا الواحده مننا بتبقي محتاجه كدا اومال انت فاكر اي.. وضحكت.. وجيت ماشي لقيت جدة بيدو بتقولي تعالي قرب.. قربت منها لقيتها بتحطلي فلوس ف ايدي وبتقولي امسك دول.. بصيتلهم لقيتهم ١٠٠٠ جنية.. قولتلها اي الفلوس دي.. قالتلي دي من ارباح الارض بتاعتنا اللي ف البلد وانت دلوقتي راجلنا ومش خسارة فيك.. خدت الفلوس ف جيبي وقولتلها تسلم ايدك.. وسيبتهم ونزلت وماشي لقيتني داخل الصيدليه ولقيت الكتورة لوحدها.. سلمت عليها.. ولقيتها بتبصلي اووي وبتقولي مالك كدا.. باين عليك كنت بتعمل مجهود جامد.. قولتلها هو مجهود بعقل.. والبركة ف الحبوب والدهان بتوعك مش مخلييني ع بعضي.. قالتلي انت ٤ يام كدا وعدي منهم يومين وفاضلك يومين.. قولتلها دا نص المنطقه بقوا حوامل خلاص وضحكت وهيا ضحكت ع كلمتي.. وبصيتلها اووي وقولتلها انتي ضحكتك حلوة اووي وكل حاجة فيكي قمر.. بجد بحسد جوزك عليكي.. لقيتها ضحكت كدا وحطت ايديها ع بقها وقالتلي ميرسي انت ذوق اووي.. قولتلها انتي اللي زي القمر.. انا بقيت بحب اجي هنا عشان ابصلك بس.. لقيتها اتكسفت وقالتلي ياسلام.. قولتلها وحيات عنيكي الحلوين دوول ومسكت ايديها وبوستها من بطن ايدها بحنية لقيتها اتنهدت كدا وفاقت وسحبت ايديها مني وقالتلي.. طططط ططبب ااي خددممه تااني.. بصتلها اووي وقولتلها ميرسي ليكي يا ملاك انك بس بتخليني اشبع عيني منك.. انا مش عاوز اكتر منك كدا وسيبتها ومشيت وهيا زي المسحورة بصالي وساكته وانا خرجت م الصيدليه ومشيت وروحت البيت ودخلت ملقتش حد ف الصاله.. وابويا وامي ف اوضتهم واختي ومي ف اوضه مي وانا اترميت ع الكنبه ف الصاله وحسمي مهدوم وسمعت صوت ابويا وامي بيتكلموو وامي بتقول لابويا امي: بقولك اي انت لازم تكلم الواد وتقوله بس واحده واحده كدا لغاية لما نفهمه.. اااه ياخويا الموضوع اصله مش سهل خالص ابويا: طيب اعمل اي انا كنت بكلمه انهارده وكل لما احاول افتح معاه سكه للموضوع الاقي نفسي مش قادر انطق ولساني متلجم امي: لاااا انا مش هستناك لما تلاقي طريقه تقوله بيها.. انا مش هستني ابني يضيع مني.. هو بعد المده دي كلها وسيبنا كل حاجة وقولنا نبعد يقوم الموضوع يجد تاااني.. لااا كفايانا بقااا ابويا: هو زارك امبارح.. اصله زارني وفكرني بالعهد امي: يالهووي ياخوياااا يالهوووي.. جالي برددوو وقالي نفس الكلمتين وقمت م النوم مفزوعه وخرجت اشرب لقيت الواد نايم بره ف الصاله ع الكنبه وقربت منه وشوفت بتاعه واتخضيت من شكله.. يالهووي ياخويااا.. انا خايفه علي ابني.. تعالي ياهويا نلم الواد ونجوزه.. انا عايزة افرح بابني زي كل الناس واشوف عياله حواليا ابويا: اتاثر بكلام امي وقالها وانا كمان نفسي اووي.. بس انتي ناسية العهد اللي ابويا وابوكي دخلوا فيه واتطلب منهم اي.. انتي ناسية انا وانتي نبقي مين.. انتي ناسية هما يبقوا مين… والعيال التانيين يبقوا ميين… شكل المقدر والمكتوب مكتوب… بس مش عارف اجيبهالهم ازاي وابويا وامي حضنوا بعض وبيعيطوا وسكتوا وناموا وانا الكلام كله بيرن ف ودني وعندي حاله ذهووول تاااام ومش فاهم اي حاجة بس حاسس ان الحوار دا وراه حكاية وحكاية كبيرة كمان والحكاية دي هتبقي ف قصه تانية لوحدها وهسميها بداية العهد… المهم دماغي فضلت تودي وتجيب وحسيت اني بدوغ والدنيا بتلف بيا ورميت دماغي ع الكنبه ومحستش باي حاجة والصوت بيرن ف ودني وبيقولي اوعي تنسي العهد.. اوعي تنسي العهد.. وحلمت بنفس حلم انا واختي والراجل وجو الفراعنه وحسيت بنفس احساس الايد اللي بتحسس بشوي ع زبري وتمسك راس زبري وفتحت عيني نص كدا ولمحت امي وهيا بتحسس ع زبري وتقول لنفسها بصوت واطي… هوا العهد.. لازم نفس سلاله الدم… طب اقولهالك ازاي.. طب واختك اعمل فيها اي.. يالهووي ياني.. وقامت مشيت وهيا مضايقه ودخلت الاوضه بتاعتهم.. وانا قومت قعدت وحاسس اني مش عارف انا نايم ولا صاحي والكلام بيلف ف دماغي وبقيت تايه وفضلت قاعد كدا للصبح وعمال افكر.. واهتي فتحت باب اوضتها وخارجه بتتاوب وتتمطع ورايحه ناحيه الحمام وبصت لقتني قاعد سرحان.. قربت مني وقالتلي هبه: اي دا.. مالك شكلك مخطوف ليه كدا… في خاحة ولا اي انا: ايييي هاااااااه لاااا ابببدددا مفييش مفييييش هبه: لا دا شكله فيه واوي كمان… استني هروح اعمل بي بي واجيلك تقولي مالك وراحت اختي الحمام وانا سرحان وسامع الصوت جوة ودني بيقولي اوعي تنسي العهد.. ومن كتر منا سامع الصوت حسيت ان في حد جنبي ولفيت دماغي بسرعه ببص مين بيتكلم ف ودني.. بس ملقتش حد.. وف نفس اللحظه دي لقيت اختي كانت خرجت من باب الحمام ولقيتها جاية عليا وبتقولي اي يابني مالك بتنده عليا ليه.. بصتلها وقولتلها انا مندهتش عليكي.. قالتلي ازاي دا انا سامعه صووت وفكرتك بتنده عليا.. بصتلها اووي وقولتلها صوووت.. صوووت اي وكان بيقول اي بظبط.. لقيتها اخضت كدا وقالتلي مالك يابني متخوفنيش .. انت عارف انا بخاف م العفاريت واترمت ف حضني ومسكاني اوووي وانا حاضنها بايديا الاتنين وجسمها كله ف حضني وراسها ووشها ع زبي.. وف اللحظه دي حسيت اني شايف زي خيال كدا لراجل كبير وماسك ف ايده ورقه بردي وبيشاورلي بيها وبيقولي العهد.. اوعي تنسي العهد.. ولقيت نفسي بصتله وحسيت نفسي تايهه ومش داري.. ولقيت اختي طلعت من حضني وبتبصلي اووي وبتقولي مالك بقااا فيك اي.. قولتلها لا مفيش بس جالي كابوس وقمت قعدت وانتي خرجتي.. قالتلي ياعم خضتني. وضحكت.. وقامت بصالي ف عنيا اووي وقالتلي انا بقااا كنت بحلم حلم حلووو اوووي اوووي اوووي… قولتلها حلمتي باية.. قالتلي توء دا حلم عيب مش هينفع اقولهولك.. قولتلها طب متيجي نمثل الحلم.. قالتلي ياريت نمثله بنفس تفاصيلة اصله حلو اووي… قولتلها شوقتيني اعرف.. احكيلي انا عاوز اعرف.. قالتلي بص انا حلمت اني ملكه فرعونية وانت ملك فرعوني وعشان السلاله الماله تفضل مستمرة لازم الاهوات يتجوز بعض ويحافظوا ع سلالتهم وانا وانت اتجوزنا بعض ومضينا ع قسيمه جوازنا بالحاجات اللي بتنزل منك وبتنزل مني وعليهم ددمم بكارتي وحطو عليهم ختم عشان متعرفش تهرب مني تاني ياحلووو وبتضحك وانا باصصلها وحاسس اني ف عالم سمسم.. بس اي دا الخوار مطلعش حلم.. الحوار طلع وراه حواااار.. ولقيت اهتي بتقولي ناام نااام انت شكلك خلاص بتخرف من قله النوم.. وسيباني وماشية وبعد ما بعدت مني خطوتين لقيت لساني بنطق لوحدها وبقولها.. اوعي تنسي العهد.. لقيتها وقفت ولفت وبصتلي اوووي وقالتلي ايووووة الصوت كان بيقول حاجة زي كداااا.. وساعتها حسيت اني زي اللي اضرب ع دماغه ومخي وقف ومبقتش عارف انا صاحي ولا نايم ولا اي الحكايه.. ولقيت اختي ضحكت وقالتلي شوفت اهوه انت اللي كنت بتنده م الاول.. بتخوفني عشان اترمي ف حضنك.. انت عارف اني اصلا بحب حضنك دا وبحب ابقي دايما فيه وبحسه ليا وبس.. بصتلها وضحكت كدا براحه وقولتلها اااه طبعا طبعا.. وبعتتلي بوسه ع الهوى وانا شاورتلها بايدي ودخلت تنام وانا مبقتش فاهم اي حاجة.. وكفاية كدا حرق ف القصه الجديدة اللي هيبقي اسمها العهد وليها ناس جديدة وشخصيات جديدة… المهم قومت اخدت دش عشان افوووق وخرجت م الحمام دخلت اوضتي ولسه بحط جسمي ع السرير وهنام ولقيت موبايلي الجديد بيرن ومسكته وانا فرحان وقاعد منجعص ع السرير وبرد وبقول الوو فوفو بتقولي صباح الخير يا روحي.. اي تحب ابعتلك العربيه امتي.. قولتلها ساعه وكلميني.. قالتلي اوكي يا قلبي.. باااي.. وحطيت دماغي وغمضت وروحت ف النوووم وصحيت ع صوت موبايلي بيرن ولقيت فوفو بتقولي هاا جاهزز.. قولتلها اووكي ابعتي العربية عقبال ما اخد دش والبس وانزل يكون وصل.. وفعلا قمت ظبطت نفسي ولبست ونزلت العربيه جات وببص لقيته دودي.. ركبت جنبه وسلمت عليه ومشينا وطول الطريق بنتكلم ونفتكر زمان وايام المصيف ولقيته بيحسس ع زبري وبيقولي لسه بتاعك زي الوحش.. قولتله دا بقا اشرس م الاول وضحكت وهوا ضحك اووي.. وقالي انت واحشني اوووي اووي.. قولتله وانت اووي.. قالي بص اي رايك نروح انا وانت الشقه التانية ومش بعيده عنهم نتبسط سوا ونروحلهم.. اصل انا بجد مصدقت شوفتك تاني.. انا مش قادر انساك من وقتها.. قولتله يالا بينا.. وروحنا شقه ف اكتوبر فخمه اووي وشيك واول لما دخلت قولتله شقه مين دي.. قالي المفروض شقتي.. قولتله والمفروض ليه يعني.. انا مش فاهم.. لقيته بص ف الارض كدا وشبك صوابعه ف بعضها وبيتكلم بكسوف زي البنات.. اصل انا مش هعرف اريح واحده.. انا هبقي زيها وضحك.. قولتله فهمت.. يعني دي هتبقي شقتك لما تتجوز.. لقيتها هز دماغه وقااال لماااا بقااااا.. وجه جري عليا وقعد تحت زبي وقلعني وشاب زبي واتصدم ومسكه زي المسعور يمص ويشفط بضاني ويخنق نفسه بزبي ويطلعه وحاجة اخر خولنه.. وانا دماغي فجاه اشتغلت وقولت بسسسس هواااا دااااا هيبقي عريس البيت مي.. ودي تبقي شقتها وبالشكل دا ابقي رضيت ضميري وجوزتها جوازه مكانتش تحلم بيها ماديا.. ولو ع النيك اديني بنيكها ولو حبت بعد كدا تتناك هيا حره وبقت قدام الناس متجوزة وف نفس الوقت لو حبيت انيكها ممكن انيكها قدامه عادي وكمان انيكه قدامها وانيكهم سوا وهييبقي بعد كدا البيت بيتي.. وبصيت لدودي ولقيته ماسك زبي وهاريه مص وشفط لبيوضتي.. روخت شادة من شعره وراميه لورا وصرخ زي النسوان.. اااه شعري وبيقوبها وهوا بيتمحن.. روحت قالبه ومقلعه البنطلون بالعافيه كاني بغتصبه وهوا عاجبه انه يتفشخ بالعافيه من دكر.. وحطيت صباعين ف خرم طيزة وبقيت بنكه اوووي وهوا امممم امممم اااااه ااااي برااااااحه اااااه خررررمي… وف عز هيجانه ومحنته قومت وسيبته وقعدت ع الكرسي.. لقيته جايلي ع ايده ورجله وبيحك وشه ف رجلي وبيبوس رجلي وبيعيط وبيقولي بليزز نيكني بليزز انا تعبان اوووي.. انا بحبك.. انا عشقت بتاعم ومش قادر انساه.. اتجوزني… رافقني.. اعمل فيا اللي انت عاوزة بس ريحنننني.. وقعد يبوس رجلي ويعيط.. قومت خدته من ايده بحنيه وقعدته ع رجلي وخدته ف حضني وحضنته اووي وبحسس ع جسمه واقرص بزازه ولقيته بيحط طيزة ع رجلي اووي.. قولتله انا لقيتلك حل يحللك كل خاجة وتقدر تعيش حياتك وتتجوز وكمان هجوزك بنت بنوت وهخليك توريهم شرفها ف المنديل وف المقابل هيا توافق اني اجيلك هنا وانيكك براحتي ولو هيا حبت تتناك مظنش انك هترفض.. وكمان ليله دخلتكم بعد ما هزفكم بالعربيه هطلع معاكوو وانا هدخل عليها قدام عنيك ولو كمان عاوز امك فوفو تكون قاعده عشان تتاكدوا انها بنت بنتوت.. اي رايك بقاااا… لقيته بيحك طيزة اووي ف رجلي وشكل الموضوع هيجه اووي وقالي اااه اااام ااااي طيزي بتقرصني اوووووف اااح خرمي بيحرقني اوووي… ياررييييت بجد نفسي اعيش حياتي بعيد عن مامتي واختي بقااااا.. قوبتبه خلاص هقول لامك انهارده وانت تزن عليها ونخليها توافق بسرعه.. قالي اممم اووكي.. اااه قوووم بقااا نيكنيي اووي.. قومت زاقه من علي رجلي وموقعه ف الارض ونازل عليه بكل جسمي وزبي بيقطع ف هرم كيزة عشان يدخل وعوا مش مبطل صويييت… ااااااه اااااه عورتننني اااااه ايييييي وبيعيط اووي وانا دخلت راس زبي ووقفت وهوا بيعيط ومش عارف يقوم من تحتي وبقيت بقوله وانا بلحس رقبته بلساني.. بعد مفتح كس مراتك بزبي هطلع زبي بالدم واحطهولك ف بقولك وتاخد شرفها بلسانك من ع زبي.. لقيته بيهيج اووي وطيزة بتفتخ وتقفل وكل لما تفتح احط زبي اكتر لغاية لما حشرتهوله كله وبقيت بنيك فيه وانا بهيجه ع النيك بعد لما يتجوز وهوا اتبسط اووي وعبيتله طيزة لبن وقااام وهوا مبسوط اووي وقالي انا هقول لمامي ولازم اتجوز البنت دي.. انا حبيت حياتي بعد الحواز اووي من كلامك دا.. قولتله خلاص يالا بينا ولقيته لبس بوكسرة ع لبني اللي مالي طيزه.. قولتله مش هتنزلهم من طيزك ف الحمام بدل ما بينزلو ف البومسر وتتفضح.. لقيته بيقولي بمياصه ودلع لا انا عايزهم جوايا انا عايز احمل منك.. قولتله هيبقي ولاد قمرات زيك.. قالي لا هيبقوا زبيرة زي باباهم.. وحضنته ونزلنا وروحنا ع البيت ودخلت.. ولقييييتتت استنوني ف جزء جديد الجزء التاسع وبعد ما خصلت انا و دودي وروحنا ع فيلا مامته وفتح الباب ودخلنا فيلا ضخمه وشيك اووي واول لما دخلت لقيت فوفا وبنتها سوسو قاعدين لابيسن شرط وبادي كاب وجسمهم كله عريان وشاغوني قاموا جريوا عليا ويحضنوني اووي ويبوسوا فيا اووي ويقولولي يالهووي اخيرا شفناك تاني وانا بحضن فيهم وقولتلهم انا مبسووط اووي اني شوفتكو تااني وفوفو مسكاني من ايد وبنتها سوسو مسكتني م الايد التانية وماشيين بيا لكنبه الانترية وقعدت وكل واحده قاعده جنبي وحاطط ايدي عليهم وواخدهم ف حضني ودودي جه ع الكرسي اللي جنبنا وبيقعد وراح وااقف تاني بسرعه وهوا بيقووول ااااااه بمنيكه ومياصه.. امه واخته بصوله اووي وقالوله اي مالك.. قالهم لا ابدا مش قادر اقعد بس.. انا فهمت ان خرم طيزة وجعه م النيك ومش قادر يقعد وبصتله وضحكت.. لقيت امه واخته بصولي وبصوله وضحكواا وامه قالتله تعالي يا دودي قرب وريني كدا وهوا وقف وفقلس طيزة قدام امه وامه نزلت بنطلونه وفشخت طيزة بايديها وشافت خرم طيز ابنها مفتوووح واحمر ددمم وخرم طيزة عمال ينبض ويفتح ويقفل ومليان لبن.. راحت دبت صباعين ف خرم طيز ابنها وابنها صرخ بمحنه.. ااااه براحه يامامي بتوجعني اووي.. وطلعت صوابعها غرقانه لبن من طيزة.. راحت بنتها سوسو شدت ايد امها وخدت صوابعها ف بوقها وبقت بتمص لبني من صوابع امها وبلعته.. وبصتلي اووي وهيا بتحك بزازها فياا وبتقولي.. اممممم لبنك حلووو اوووي.. وايديها نزلت تحسس ع زبري وبتقولي.. انا عايزة لبنك جوايا زي دودي.. وحشني اووي الوحش دا.. وبتحط ايديها ع زبري من فوق البنطلون وبتقفش ف زبري اووي.. روحت حاطط ايدي ع بزاز سوسو وماسك بصوابعي حلمه بزازها وروحت قارصها فيها اووي.. لقيتها صرخت بمياصه وقالتلي.. ااااه اااي براحه هتخلع حلمه بزي ف ايدك.. وراحت طلعت بزها قدام امها واخوها وبتبص لحلمتها اللي احمرت وبزها ابيض قشطه .. ومسكت بزها بايديها الاتنين وبتوريهولي وبتقولي شوفت بزي احمر ازاي ينفع كدا وبتتمايص.. روحت واخد حلمه بزها ف بوقي وفضلت ارضع فيها وهيا ساحت اوووي.. ااااااه اممممم اوووووف ااااه ااااااح وبتفرك ف كسها اوووي.. وامها شايفه بنتها هاجت خلاص.. راحت حطت ايديها ع كس بنتها وبتدعكه اووي وبتقول لبنتها.. بقاا يا شرموطه تسيحي كدا وتغرقي نفسك كدا من رضاعته لبزك.. انتي كسك ما بيشبعش يابت… يعني فولت اجوزك عشان تلاقي اللي يهديلك كسك وانتي غاوية شرمطه.. راحت سوسو بصت لمها وهيا ف عز هيجانها.. قالتلها وانا هطلع لمين يعني غير لمامتي.. وامها تقولها طب تعالي يا وسخه وبتمسكها وبنتها بتمسك فيا وتقولي الحقني الحقني وبتضحك وامها بتضحك ودودي شايف كل دا وبيضحك.. روحت قاعد وقولتلها ع فكرا يا فوفو بنتك كلامها صح.. فوفو بصتلي وقالتلي هو اي اللي صح.. يعني انا غلطانه اني قولت اجوزها والمها.. قولتلها مش غلط بس الغلط انك تجوزيهم ع مزاجك انتي مش مزاجهم هما.. واديكي شوفتي اخرتها.. بنتك اتطلقت ٣ مرات ولازم محلل.. قالتلي ما خلاص بقااا انت حلتهالنا وهتكتب ع البنت ويومين وابقي طلقها ولو ع النيك انت بتنيكها من زمان وانا عارفه وكمان اكيد لما هتكتب عليها هتنيكها وبعد لما تطلقها كمان اكيد وعارفه ومتاكده انك هتفضل تنيكها.. يبقي انا كدا وحشه اني عاوزة اعيشها ف مستوي عالي وف نفس الوقت سيبالها السايب ف السايب وسيباها تتناك براحتها.. قولتلها لا مش غلط بس كان لازم يبقي في تفاهم ووضوح اكتر من كدا معاها وتفهميها كدا م الاول عشان متوصلش للي وصلتله دا تاني وتطلق.. قالتلي خلاص انا فهمت غلطي وبقولها قدامك وقدام اخوها اهوه.. هترجعي لجوزك تاني واتناكي براحتك ومتخليهوش يطلقك.. لقيت سوسو حضنتني اووي وبصت لامها وقالتلها خلاص يامامي انا فهمت وخلاص لقيت اللي مش هيخليني محتاجه حاجة تاني.. وبتبصلي اووي وبتبوسني برومانسية من شفايفي اووي وكاننا عشاق.. وفوفو بصتلها اووي وقالتلها لاا ياحبيبتي دا مش هيبقي بتاعك لوحدك ولقيت فوفو بتعمل زي بنتها وبتبوس ف شفايفي برومانسية اوووي.. وراحت بصالي وبصت لدودي ابنها وقالتله اي ياحبيبي واضح انه ارتحت ع الاخر.. قالها اوووي اووي اوووي يا بقاااا غير زمااان دا بقا متوحش اووي وبتاعه يامامي يالهوي ياخرابي بقااا زي الوحش.. دا انا حاسس انه فتحني م اول وجديد.. وامه ضحكت وقالتله وركبك فين بقااا.. قالها ف الشقه التانية.. بصتله وقالتله الشقه التانية ااااااه.. وبصتله وقالتله بزعيق وشخط.. وياتري هو اول واحد ياخدك ف الشقه التانية ولا انت مقضيها ف الشقه دي… انا لازم اخد منك المفاتيح.. انت متعاقب.. ودودي بصلها اووي وعيط وقعد يحلفلها انه مبيخدش حد خالص ف الشقه هناك وانا بس اول واحد اروح معاه وهوا بيعيط اووي وبيتكلم زي البنات وهيا بتتكلم.. وقالها.. وبعدين المفروض دي شقتي انا.. امه فوفو بصتله اووي وقالتله اااه شقتك لما تكون زي الرجاله وتتجوز واحده ساعتها بس هتبقي شقتك ملكك انما انت مش هتتجوز لانك مش هتعرف تبسط واحده ببتاعك النونو دا.. دا انت اصلا مش هتعرف تفتحها.. وحسيت دودي اتكسر اووي قدام امه واخته.. بصيتله اووي وقولتله دودي.. انت نسيت ولا اي.. وغمزتله وهوا افتكر كلامي معاه عن الجواز.. قالها طب هلاص يا مامي انا عاوز اتجوز.. امه بصتله اووي واتفتحت ف الضحك واخته كمان حطت ايديها ع بوقها واتفشخت ضحك.. انا اضايقت انهم مستخولينه اووي وكمان كنت عاوز ادق ع الحديد وهوا سخن… روحت مزعق لامه واخته وقولتلهم.. اخرسي يا شرموطه منك ليها.. طب اي رايكوو بقااا عروسه دودي عندي ومش كمان اي عروسه لاا دي بنت بنوت كمان وعليها جسم فاجر وشهوتها عاليه وبت حلوة مش وحشه.. لقيت بودي فرح اووي ونزل قعد ع الارض تحت رجلي وحشن رجلي وقالي بجد بجد.. لقيت امه بتضربة ع وشه بالقلم وبتقوله اسكت يابن الموكوسه.. عايز تتجوز واحده بالمواصفات دي.. دي مش بعيد تخليك تقعد تقطع بون للرجاله اللي هتبقي داخله خارجه عليها وتجيبلنا فضيحه.. هوا انا لسه خلصت من اختك لما هتطلعلي انت.. بصيت اووي لام بودي وقولتلها طيب لو قولتلك ان مفيش حاجة من دي خالص هتحصل وهتفضل البنت تعامله كويسه قدام الناس ومش هتفتح بوقها كمان بحاجة ولو ع النيك انا ابقي اريحها.. ام دودي بصتلي اووي وقالتلي انت بتتكلم جد.. دي مين دي.. مضمونه البت دي.. قولتلها مضمونه اووي اووي اووي وناس ع قد حالهم اوووي.. وكمان لما تشوف المستوي اللي هتعيش فيه استحاله تدمر كل دا.. وانا اضمنهالك برقبتي.. لقيت ام دودي بصتلي اووي.. روحت قولتلها اسمعي كلامي كدا اي كلام بيطلع ع ابنك هتبقي انتي قطعتيه بجوازه دا.. وكمان لما البنت تحبل منه اللي عنده كلمه بعد كدا هيوفرها لنفسه.. بصتلي اووي وقالتلي طب وتحبل ازاي دا الواد لبنه زي الميه.. تحسه بينزل سبعه ونص زي البنات.. قولتلها متقلقيش انا هظبطلك كل حاجة ومتخافيش البت هتبل من ابنك ومن صلبه واي حد هيشكك ف الموضوع دا اعملوا تحليل وهتتاكدا ان اللي ف بطنها من ابنك.. لقيت دودي قاام وقعد ع ححري وطيزه فوق زبي وحضني اووي وقالي انا بحبك اوووي اوووي.. وام بودي لاقت ان الكلام مقنع.. قالتلي خلاص نخلص موضوع بنتي الاول ونشوف موضوع الواد دا.. قولتلها معلش بقاااا يا امااا بودي يتجوز البت دي يا امااا انا مش هكتب ع بنتك.. لقيت فوفو بصتلي اووي ورفعت حاجبها وربعت ايديها وبتقولي بكل ثقه.. خلاص عادي.. هكلم هند تجيبلي اي واحد ياخد قرشين ويخلصني.. قولتلها هند مش هتجيبلك حاجة الا لما انا اقووول… لقيتها قالتلي طب هنشوف.. ومسكت موبايلها وبتتصل.. الو ياهند.. ايوة.. بقولك اي شوفيلي واحد زي ما فهمتك كدا وردي عليا دلوقتي.. وقفلت مع هند وانا بصتلها اووي وقولتلها هيا هند معاها موبايل.. قاتلي هند دي كحيانه.. انا اشتريت موبايل كدا ع قد حاله وحطيت فيه خط واديته لهند عشان لما اعوزها اكلمها.. سرحت كدا وقولت احاااا دا انا رايح جاي ع بيت هند ونازل نيك فيها قدام جوزها واخوها ومقالتليش ع موضوع الموبايل دا.. ماشي ياهند.. وفوقت من سرحاني ع ايد سوسو وهيا بتحسس ع جسمي وهاجت اووي وبتقول لامها.. خلاص يامامي لو مش هيتجوزني مش مهم اي واحد يكتب وخلاص بس انا مش هسيبه.. انا خلاص لقيت اللي هيريحني.. مش هبعد عنه لو عملتي اي.. والبت هجمت عليا بوس وبتحك كسها ع زبري فوق الهوم وبتقولي اااااه يالا دخله انا مولعه مش قادرة.. اااااه يالا نيكيني دلوقتي مش قادرة ارحمني.. قولتلها يابت امك قاعده واخوكي… قالتلي سيبك منهم المهم انا اتبسطت وبعدين دي مش اول مرة يعني.. ما انت نكتنا كلنا سوا.. قووم بقااا اوووف ااااااه وراحت مكبشه فيا حامد وصرخت ونزلت شهوتها وهديت.. وامها شدتها من علي حجري ووقعتها ع الكنبه.. وقالتلها ياوسخه ياهايجه بقاا كدا مش هامك حاجة غير كسك وبس.. سوسو بصت لامها وقالتلها يامامي انتي ست زيي وبتحسي باللي بحسه.. يعني ياحبيبتي المفروض انتي اكتر واحده تشجعيني.. راحت فوفو بصت لبنتها اووي وقالتلها يابنتي انا خاسه زيك بظبط وهيجت انا كمان عليه بس بعرف اتحكم ف نفسي وكل حاجة بوقتها عشان محدش يلاحظ حاجة علينا.. ولقيت موبايلي بيرن.. مسكته قدامهم وفتحت الاسبيكر ولقيت هند بتكلمني وبتقولي هند: الوو ايواا يا اخووويااا.. بص.. الست هانم كلمتني وعايزة واحده زي ما كانت متفقه.. انا: عملت عبيط.. وقولتلهااا.. بتتكلمي بحد ياهند.. ممم.. طيب وانتي هتعملي اي هند: انا ولا هعمل حاجة ياخويا.. اللي تشور عليا بيه هعمله.. انا من ايدك دي لايدك دي انا: خلاص ياهند سيبيها ومتكلميهاش ومتشوفيش حد ولو اتصلت بيكي تاني انتي عارفه هتعملي اي طبعا هند: ايوة ايوة طبعا عارف.. هكلمك واقولك ع كل حاجة.. انا مش هاخد اي قرار غير لما اقولك طبعا واللي تشور عليا بيه انفذه من غير اي كلام انا: جدعه يابت.. يالا سلام وقفلت مع هند وببص لقيت فوفو وسوسو ودودي بيبصولي اووي ومش مصدقين بصتلهم اووي وقولتلهم اديكوو سمعتوا بودنكوا عشان تصدقوا.. وسيبتهم وبقوم عشان امشي وبقولهم خلاص اتصرفوا ف موضوعكوا بمعرفتكوا بقااا.. واسيبكوا واقوم عشان في عريس لقطه للبت للي قولتلكوا عليها.. اصلها متتفوتش بصراحه.. سلام لقيت فوفو بتجري عليا وبزازها بتتنطط قدامها وبتمسك ايدي وبتقولي اقعد بس استني الكلام اخد وعطا قولتلها وماله الكلام اخد وعطا.. وقالتلي انا بس خايفه م البت تتمسكن ف الاول وبعد كدا تطلع وسخه وتبتزنا مقابل سكوتها ولا تتسرمح وتجيبلنا فضيحه ولا تقع بلسانها قدام حد وفضيحتنا تبقي بجلاجل قولتلها وانا اضمنك كل دا ميحصلش.. بالعكس دي هتبقي تحت طوعكوا وانتوا اللي هتحركوا يمين وشمال.. وقربت من ودن فوفو اووي وقولتلها انا متاكد لما تشوفي البنت دي هتعجبك وكمان مش بعيد انتي اللي تغتصبيها وضحكت وهيا بصتلي وضحكت وقالتلي ياااه للدرجادي.. هيا تقربلك ولا اي.. قولتلها يعني مش بظبطت بس بعتبرها زي اختي وابوها ع قد حاله خالص والبت مش هتسمعيلها صوووت.. لقيت ام دودي قالتلي خلاص نروح نقابلهم ونشوفها.. قولتلها خلاص هستناكم انهارده بالليل تيجوا وتتقدمولها ويوم كتب كتابها ع دودي هيبقي نفس يوم كتب كتاب بنتك.. بصتلي اووي وقالتلي ماشي.. وسيبتهم وبقوم لقيت سوسو بتمسكني اووي وبتقولي هتمشي من غير ما تريحني.. امها بصتلها اووي وقالتلها يخربيت كسك يابت.. وقالتلي فوفو خد البت وخش حوة ريحها اصلها لو ما اتناكتش منك هتفضل بهيجانها كدا وهتصدعلي ماغي.. بنتي وانا عرفاها.. قولتلها خلاص هسيبكو بهجانكو كدا لغاية لما تيجوا وهسيبها كدا عشان تفشخلك دماغك وضحكت وسيبتهم ونزلت ودودي جه ورايا وقالي استني بس هوصلك.. وركبت معاه العربية ونزلني عن البيت وقولتله لما تيجي مع امك واختك هتيجي لغاية هنا وتكلمني وانا هروح دلوقتي اظبطلك الدنيا.. وقالي اوكي ومشي وانا دخلت البيت وطلعت شقه ابو مي وخبطت ولقيته فتح ودقنه طويله والشقه كلها دخان سجاير والطفاية مليانه سجاير.. وبصلي وقالي اهلا يابني أدخل اتفضل.. دخلت وقولتله اي ياعم كل دا.. بصلي وعنيه مكسورة ومدمعه وقالي خلاص بنتي مسحت بشرفي الارض وحابتلي العار ولولا انها عندكو انا كان زماني قاتلها ومحبوس.. قولتله وليه بس كل دا.. دا انت بنتك دي مرزقه اووي ورزقها واسع.. بصلي وقالي بتتريق.. شكرا.. قولتله انا بتكلم جد انا عندي عريس لقطه لبنتك.. لقيته ما صدق كدا وبصلي وقالي بتتكلم بجد.. قولتله بجد طبعا حاجة هاي كلاس اووي وواد ابن نااس اووي ومتدلع اووي.. قالي وابناس دول هيبصولنا ع اي يعني احنا ولا اغنيا وكمان بنتي مش بنت وقعد يعيط.. قولتله ياعم اسمعني.. النا دي مبتهتمش بالحاجات دي.. وليك عليا انهم ميسالوش اصلا ع حاجة زي دي وكمان هما مش عايزينها غير باللبس اللي عليها.. هما مجهزين شقه ولا السرايات وكمان هما متكفلين يكل مصاريف لبسها والكوافير وكل حاجة انت مش هتدفع مليم.. انا رايي توافق دي فرصه مش هتتعوض وكمان ترفع راسك قدام الناس كلها وتتفشخر بالجوازة الحلوة دي.. يالااا قوم روح للحلاق كدا وظبطت نفسك الناس جاية انهارده بالليل.. يالا خير البر عاجله.. وبقا من فرحته مش عارف يقوم يحضني ولا يقوم يروح للحلاق واتلبخ.. قولتله بس بس اهدي كدا وانا هبعتلك ابويا يقف معاك.. قعد ابو مي تاني وعنيه فيها دموع وقالي متشكر يابني بجد انت ابني اللي مخلفتوش والكلام دا وسيبته وطلعت بيتنا ودخلت لقيت ابويا وامي قاعدين ف ابصاله وخالتي قاعده معاهم وتقريبا جات تعزي ابويا وبيتكلموا بصوت واطي كدا وبيتوشوا سوا ولما دخلت سكتوا وقعدوا عادي… شكيت بس مدتش اهتمام وسلمت ع خالتي وخالتي لاول مره الاقيها بتسلم عليا اووي كدا وبتحضنني وكاني كنت مسافر او هسافر.. وقولتلها انتي عامله اي وبنتك عامله اي.. قالتلي كويسين.. قولتلها اومال هيا فين.. قالتلي جوة ف الاوضه مع اختك.. روحت باصص لابويا وقولتله عاوزك ف كلمتين يا حاج.. لقيته قام ووقفنا ع جنب وقولتله بقولك اي انا جايب عريس ابن ناس اووي للبنت مي وهيتجوزها ونلم الموضوع دا بقااا.. انا عديت علي ابو مي وقولتله وعرفته ان الناس جايين انهارده بالليل وعاوزك تقف جنبه يروح للحلاق ويظبط نفسه كدا عشان يقابل الناس.. لقيت ابويا قالي ياسلام من عنيا ودخل لبس هدومه ونزل لابو مي.. وامي بصتلي اووي وقالتلي في اي.. حكتلها الحكاية ولقيتها فرحت وقالتلي جدع وندهت ع اختي وعلي مي وخرجولها م الاوضه وامي حكتلهم الحكاية ومي بصتلي اووي وعنيا فيها دموع ولاول مره تترمي ف حضني وتحضني اووي قدام امي واختي وخالتي وهيا مفتوحه العياط وانا طبطبت عليها لغاية لما هديت وقولتلها طيب اي الناس هتيجي والشقه عندكو تحت مكركبه كدا.. لقيت امي وقفت وقالت لخالتي تعالي ياختي ننزل نروق شقه البت مي جايلها عريس عقبال بنتك وخالتي وامي نزلوا وكان ابويا وابو مي نزلوا م الشقه وانا دخلت اوضه اختي ولقيت بنت خالتي ف وشي اللي كبرت وادورت وبقت حاجة فشخ.. كيرفي كيرفي يعني وبيضا اشطااا اشطااا.. وسلمت عليها وقعدنا شوية واتكلمنا ف اي هري ولقينا الكلام بياخد طريق زمان وبنفتكر ايامنا زمان ف المصيف وهيا تضحك وتقولي كنا صغيرين بقااا.. قولتلها اااه بس دلوقتي خلاص كبرنا وحاجاتنا كبرت وببص ع جسمها وبزازها اووي وبضحك.. وهيا قالتلي بس عينك وبتضحك بكسوف.. قولتلها منفسكيش نفتكر سوا ايام زمان.. لقيت وشها واحمر اوي وهزت راسها بكسوف اااه.. واختي واخده بالها م الموضوع وكانت بترغي مع مي ف اي كلام عشان متاخدش بالها.. ولقيت اختي بتقول لمي.. يابت انتي هتقابلي الناش وشكلك كدا.. لااا قومي نروح الكوافير يروقوكي كدا وتعملي شعرك.. وقامت اختي ومي لبسوا ونزلوا وبقيت انا وبنت خالتي لوحدنا وقربت منها وحطيت ايدي ع ايديها وبقولها احبويتي اووي وجسمك بقااا حلوو اووي ولاحظت انها بتفرك وراكها ف بعض براحه وايدها ساقعه متلجه وبترعش.. قولتلها مالك.. قالتلي لا بس مش عارفه مكسوفه ومتلغبطه.. قولتبها مكسوفه مني.. مش فاكرة زمان لما مكنتيش بتقدري ابعد عنك وكنتي مبترتاحيش غير لما نعمل سوا.. لقيتها م الكلام بتغمض عنيها وبتضم وراكها اووي ف بعض وبتزووم اااام اااااه فاااكرة ااااه.. ولقيتي نازل ع شفايفها المنفوخه باكلها وبشفطها وايدي نازله ع بزاها اللي كبروا واتنفخوا وادور وهيااا ااااه بسسس بسسسس ااااه كفاية عشااان خاطررررري… ومحستش بنفس انا وهيا غير واحنا قالعين ملط ع السرير وكسها منفوخ ومبطرخ اووي قدامي وبيلمع من عسل كسها ولقيتني عمال الحس فيه وهيا تشد ف ملاية السرير اووي وتحط ايدها ف بوقها وتصرخ بصوت مكتوووب وراحت ضامه وراكها ع بعض ع راسي ولقيت كسها بيطلع كتل عسل لزج وابيض شفاف وعماب يدلق عسل وهيا اااه اااه اااه.. روحت لاففها ع بطنها وفاتح طيزها بايدي وواخد عسل كسها وحاطط صباعين ف خرم طيزها لقيت طيزها ضيقه.. قوبتبها طيزك اضيقت تاني.. قالتلي اااه ما مكنتش بحط حاجة فيها من بعدك ولمت وقفلت تاني.. وانا بفشخ ف طيزها بصوابعي وهياا اااه اااه براااحه اوووف اااه اوووي اووي وراح كسها قعد يدلق عسل تاني وجسمها بيترعش ولحك جسمها ووراكها وطيازها بيتهز مع هز جسمها ولقيتني بطلع زبي وبحط راسه ع خرم طيزها وبحشر وهيا بتصوتت اوووي اااااه طلعه لاااااا دا كبير اوووي لااا اوووف ااااي اااي وفضلت ادخل ف زبي وانيك فيها وهيا تصوت وكسها يدلق ف عسل وجابت يمكن ٦ او ٧ مرات وانا بنيك فيها لغايةلما لقيتها بتقولي حطه ف كسي ونيكني انا مش قادرة خلاص.. قولتلها انتي لسه بنت بنوت.. دلوقتي من ورا ولما تتجوزي اوعدك هقطع كسك دا نيك واشبعك وقعدت انيك اووي وارزع فيها لما جسمها ساااب خالص ومبقتش بتقول غير اهااات ووجع وحسيت ان زبي هينطر روحت حاطه كله للاخر ف طيزها وناطر لبني وهيا توحوح يااااتح يااااح بيحرقني اووي اوووف سخن بيلسع اوووي ااااه كفاية كلهم نزلوا ف بطني.. ااااه اي كل دا قووم بقااا يالهووي.. وطلعت زبي من كيزها وطيزها مليانه لبن ونازل ع كسها وهيا تعصر ف طيزها واللبن ينزل ع كسها وتضم وراكها بعض وتدعك لبني ف كسها روحت واثف قدام وشها بزبي وشافته وقالتلي يخربيتك انت بتاعك دا بتاكله اي.. يالهوي انت دخلت كل دا فيا.. قولتلها اااه.. قالتلي دا اتفشخت خالص مش قادرة اقوووم.. ومسكت زبي مص ولحس وبلع لبني وتشفط ف بضاني.. وقالتلي اتجوزني وريحني.. انا مش ممكن هلاقي دكر كدا.. انا عوزاك تفتحني وتنيكني.. كسي خلاص مش عايز غيرك.. قولتلها قومي يابت بطلي محن وكل حاجة بوقتها.. وسيبتها وبلف وحسيت ان حد واقف بيفرج وبحاول ابص اووي لقيت خيال اتحرك ومشي.. لبست هدومي بسرعه وخرجت ملقتش حد.. قولتلها قومي البسي يالا بسرعه بدل ما حد يطب عليا وتنتفضح.. وقامت خدت اندها ولفته وحطته ف خرم طيزها عشان لبني يفضل جواها ولبست البنطلون والهدوم وقعدت عادي وانا قولت انزل اشوف امي وخالتي منا مش مطمن وعايز اعرف في حد بص ولا اي.. ونزلت خبطت لقيت امي فتحتلي ولابسه جلابيه بيتي وخالتي زيها وجسم خالتي زي بنتها فاير اووي وطياز وبزاز وبيضااا.. بصتلهم كدا وقولت لهم انتوا لسه مخلصتوش.. لقيت خالتي بصتلي اووي وقتلتلي المهم انت خلصت.. بصتلها اووي واندهشت معقول خالتي تقصدد.. طب وشافتني بنيك بنتها وسكتت.. مش معقول.. وقولتلها.. هاااه.. اي.. خلصت اي.. رد خابتي وقالتلي.. مشاويرك.. مش انت بردوو هتروح تظبطت نفسك عند الحلاق عشان الناس لما ييحوا.. بلعت ريقي وقولتلها اااه اااه خلااص.. وسيبتهم وطالع السلم ولقيت خالتي لبست عبايتها السمرا وطالعه ورايا.. وقالتلي هيا بنتي فين.. قولتلها مش عارف يمكن فوق ويمكن مع اختي ومي ف الكوافير.. لقيتها بتعوج بقها اووي وبتقولي مش عارف.. اااه طيب.. ودخلت انا وخالتي وخالتي لقت بنتها طالعه من اوضه اختي ووشها باين عليه مركه النيك وماشي بتعرج ومفشخه رجلها.. امها بصتلها وقالتلها مالك يابت ماشية كدا ليه وبتعرجي كدا ليه.. لقيت بنت خالتي بصتلي اووي ووشها اصفر م الخضه وبصت لامها وبصتلي ورجعت بصت لامها وقالتلهاا. لااا.. داااا.. اااصللل.. اااه كنت جوة ف الاوضه وقاعده ع السرير ولما سمعت صوت الباب خرجت اشوف مين وانا ماشية رجلي اتولت تحتيا.. امها قالتلها ورجلك ارتاحت يعني.. قالتلها ااه خلاص.. خالتي قالتلها طيب يالا بينا عشان نمشي.. وقامت هيا وبنت خالتي وماشيين وخالتي سلمت عليا وبصتلي بصه مش ناسيها ايدا.. مش عارف هيا بصه انها فاهمه ولا بصه انها مبسوطه اني فشخت بنتها ولا اي.. المهم نزلت.. وانا خرجت وراهم وبصيت من بير السلم وشوفت بنت خالتي نازله مفشخه وماشية واحده واحده وامها وراها.. ولقيت خالتي بتخبط ع شقه ابو مي وامي فتحتلها وكانت خلصت الشقه ولبست عبايتها وخارجه م الشقه وسمعت خالتي وامي بيتوشوا بصوت واطي ولقيت امي طلعت دماغها من بير السلم وبصت ع بنت خالتي اللي نازله السلم بالعافيه ومفشخه رجلها.. ورجعت تاني لجوه وسمعت صوتها وصوت خالتي بيضحكوا بصوت واطي.. ولقيت خالتي نازل السلم وامي طالعه.. روحت دخلت تاني جري ع الشقه ومبقتش فاهم اي الحكاية.. طب خالتي شافتني وسكتت ليه.. طب امي كمان عرفت وبتضحك هيا وخالتي ليه.. قولت يمكن دي تخاريف وخالتي مشافتش حاجة وصدقت ان بنتها رجلها اتلوت وامي بتضحك ع كدا ولقيت ان دا انسب حل.. وامي دخلت وبصتلي اووي ولقيتها دخلت اوضه اختي ولقيتها خارجه ف ايدها ملايه سرير اختي.. وطبعا اقولكوش الملاية كانت غرقانه من كس بنت خالتي.. وبصتلها كدا وف ايدها الملاية ولقيتها بتبصلي اووي وبتقولي قووم غير هدومك والبس لبنس نضيف بدل دا عشان هغسل.. قومت غيرت واديتها اللبس والبوكسر طبعا كان فيه لبن من زبي وامي خد الغسيل وغسلته وانا تايه بين افكاري ونمت وصحيت ع صوت الموبايل ورديت وكان دودي جاي هوا وامه واخته وقومت لبست واتشيكت بسرعه وابويا وامي لبسو وقالوا هننزل نشتري شوية طلبات للبيت وانت اقعد معاهم وخلي الموضوع عائلي ف الاول ويتعرفوا ببعض بلاش احنا دلوقتي ونزلت بيت ابو مي وانا قابلت دودي وامه واخته وطلعت بيهم ودخلنا شقه ابو مي وهما بيبصوا للشقه كدا وفوفو قاعده قدام ابو مي وحاطه رجل ع رجل ولابسه لبس يهيج الجمل وبنتها سوسو زيها بردوو ودودي قاعد جنبهم حاطك ايده بين رجله وكاشش ف نفسه ووشه للارض ومكسوف زي البنات.. وابو مي بص لدودي اووي وبصلي.. روحت غامزله بعيني راح قاام وانا قومت وراه ودخلنا المطبخ وقالي هوا دا العريس.. قولتله اااه اي رايك بقااا فيه.. قالي دا انا افتكرته بنت.. دا امه واخته ليهم شخصيه عنه.. قولتله ياعم احنا هنتأمر ولا اي.. اخنا مصدقنا وبنتك هتعيش عيشه حلوة اووي.. قالي انا بس خايف ع بنتي من امه واخته وهوا شكله كدا دلدول وملهوش كلمه.. قولتله بنتك هتعيش ملكه ومحدش هيقرب لشعراية منها واللي هيقفلها انا هقفله.. متخافش.. وخرجنا قعدنا وطبعا انا فتحت الكلام وعرفتهم ببعض وطبعا بعد السلامات وكدا.. قولت لام دودي مي دي اختي وتحطوها ف عنيكم واللي يزعلها كانه زعلني انا وانا زعلس وخش وانتوا عارفين وبصيتلهم اووي.. ولقيتهم قالولي وعشان هيا من طرفك وبتشكر فيها مكناش جينا.. وحسيت ابو مي اتبسط م الكلمتين بتوعي.. روحت قولت لابو مي اومال فين العروسه تسلم علي عريسها.. وقام نده لمي.. وقاعدين لقيت الباب اتفتح ومي لابسه دريس مجسمها وميكب وشعر والبت بقت زي القمر وبصتلها اووي وعيا بصتلي واتكسفت وبصت ف الارض.. وجات سلمت ع فوفو و سوسو ومدت ايديها لدودي وسلم عليها بكسوف وايده بتترعش وقعدت جنبه وهوا مكسوف اكتر منها.. قولتله اي ياعريس مش هتبص لعروستك ولا تكلمها ولا اي.. ورفع وشه وبصلها والواد بشرته بيضا اووي ومن الكسوف خدوده بقت حمراا وقالها بصووت ناعم انثوي اووي.. ازززيك.. هيا بصتله اووي كدا وبصتلي وحسيتها انصدمت وقالتله كويسه.. ولقيت مي قامت للمطبخ تجيب الحاجة الساقه وانا قومت وراها وقولتلها اساعدك بدل ما تقعي قدامهم بالصنية وتفضينا وضحكت وكلهم ضحكوا.. ودخلت المطبخ وهيا قامت بصالي وقالتلي بقااا هوا دا العريس.. قولتلها اي رايك بقااا واد حليوة وشيك ومتدلع.. قالتلي مهو دي المشكله.. انت متاكد انه راجل.. دا انا متكسفتش زيه كدا.. دا انا حساه بنت اكتر مني.. هيتجوزني ازاي دا.. قربت من ودنها وقولتلها بطلي عبط دي فرصه.. متنسيش موضوعك وبعدين كل اللي ف دماغك هقولك عليه بعد الناس ما يمشو بس وافقي وهتكسبي صدقيني.. بصتلي اووي وقالتلي انا مش عارفه ليه مسلمالك نفسي وحياتي كدا وماشيه وراك.. قولتلها كمليها بقاا للاخر وهتكسبي مش هتخسري.. قالتلي اللي تشوفه وانا من ايدك دي لايدك دي.. وخرجنا بالصنية وقدمتلهم وفوفو كلتها بعنيها وبصت ع كل حته جسمها ولاقت جسمها حلوو.. وقعدنا وشربوا الحاجة الساقعه وفتحت الكلام وقولت لابو مي دودي عايز يتجوز مي وشقته جاهزة من مجاميعه وهوا شاري وعليه كل تكاليف لبسها وفرحها.. ابو مي بصلي وبص لدودي وبص لمي وقالي نشوف راي العروسه.. بصيت لمي اووي.. راحت مي قالتلي اللي تشوفوه انا موافقه.. قولتلهك خلاص اي رايكوو الخميس اللي بعد الجاي الدخله.. مي بصتلي اووي وقالتلي لا مش هينفع.. قولتلها ليه.. بصتلي واتكسفت وبصت ف الارض وقالتلي كدا وخلاص حاجات بنات بقااا.. راحت سوسو اخت دودي ضحكت اوووي هيا وفوفو وقالولها اااه فاهمين فاااهمين.. طب ياحبيبتي ظروفك دي بتيجي امتي وتخلص امتي.. قالتلهم الخميس ابجاي هتكون ظروفي خلصت.. قولتلهم خلاص محلوله يبقي الخميس الجاي.. ابوها بصلي وقتلي كدا ع طوول.. قولتله الواد شاريها وهيا شرياه ليه ناخر بقااا.. قال اللي تشوفوه.. وقامت سوسو ودودو خرجوا وفوفو قايمه راحت مطلعه من شنطتها موبايل ع قد حاله كدا وفيه خط وقالتلها امسكي يامي خلي دا معاكي عشان نبقي نكلمك وتكلمينا.. ومي وابوها بصوا للموبايل وانبهروا بيه.. راحت فوفو طلعت من شنطتها ١٠٠٠ جنيه وحطتهم لمي ف ايديها وقالتلها امسكي دوول وهاتي اللي نفسك فيه وملكيش دعوة باللبس بنتي هتعدي عليكي بالعربية بكرا وتاخدك تجيبلك لبس من احسن المحلات وملكيش دعوة بالفلوس.. انا لازم اللي هتبقي مرات ابني تبقي شيك ومن مستواه.. حسيت مي اتحرجت وابوها اتحرج عشان هما هسوا انها شريتهم بفلوسها فا حبيت الطف الجو روحت واخد الفلوس من فوفو وحاطتها لمي ف ايديها وقولتلها امسكي امسكي متتكسفيش بقااا.. وسيبتهم وخرجت مع فوفو عشان اوصلهم للعربية ولقيت فوفو بتقولي انا عملت اللي عليا فاضل انت بقااا تنفذ.. قولتلها متخافيش بنتك هتتجوز وتطلق وترجع لجوزها انا مبرجعش ف كلامي بس مش انا اللي هتجوزها.. انا هجوزها لواحد تاني زي دودي كدا.. انا مضمنش اتحوز بنتك وانيكها واحبلها.. ما هيا هتبقي مراتي وقتها.. انما هجوزها واحد ملهوش ف الجواز عشان نضمن انها متحبلش وترجع لجوزها وانا كدا كدا بنيكها ومريحها.. قالتلي خلاص اي حد والسلام المهم بنتي ترجع لجوزها.. انا مش ههد اللي بنيته دا كله والمستوي دا يروح.. قولتلها شكل جوز بنتك مريش اوووي.. قالتلي اووي اووي وكل العز دا منه.. قولتلها لا نرجعهاله ونتشهيص كلنا.. قالتلي هو انت لسه شوف شهيصه.. دا انا هخليك حاجة تاني بس انت اصبر ع رزقك.. قولتلها لما نشوف.. وحضنتها عادي وركبت العربيه ومشيوا وانا رجعت وطلعت خبطت ع ابو مي لقيته حاضن بنته وهيا حضناه وبيعيطوا.. قولتله بقاا دا وقته.. المفروض تفرحوا.. قالي مش عارف افرح ان بنتي هتتجوز وتعيش عيشه حلوة ولا ابكي ع حوزها اللي حاسه بنت اكتر من بنتي.. قولتله لا هوا شكله كدا.. متدلع وابن ناس بقااا.. بس هوا كويس متخافش.. وابو مي قالها خلاص باتي هنا بقااا كفاية متقلين ع الناس وقولتلهم بصراحه اه تقلتو اووي وضحكت وهما ضحكوا وخرجت وقفلت الباب وطلعت شقتنا ولسهوهفتح الباب سمعت صوت امي بتقول لابويا زي ما بقولك كدا.. الواد خلاص كبر وكبر اووي كمان ياخويا.. احنا لازم نتصرف بسرعه.. انا مصدقتش لما اختي حكتلي واتاكدت وانا بغسل وشوفت كل حاجه ع الهدوم وانا بغسل وف اللحظه دي فتحت ودخلت وهما سكتوا وقالولي هاااه عملت اي وقولتلهم ع كل حاجة وابويا وامي فرحوا واختي طلعت م الاوضه بتاعتها وسمعت الموضوع وفرحت لمي .. وبصيت لاختي اووي وقولتلها عقبال ما افرح بيكي يابت انتي كمان.. لقيت اختي اتكسفت ووشها احمر وبتجري ع اوضتها وهيا بتجري بزازها وطيازها بيتهزو وانا بصتلها وضحكت وامي بصتلها اووي وقالتلها كبرتي يابت خلاص وبصت لابويا وابويا بصلها اووي وبرقلها بعنية وانا اخدت بالي وامي سكتت.. قولتها انا جعااان عاوز اكل.. لقيت ابويا قالها اعملي الاكل اللي قولتلك عليه.. لقيت امي قامت دخلت المطبخ وهيا بتعمل الاكل لقيت ابويا بينده لاختي وبيقولها متتدخلي تساعدي امك.. واختي دخلت المطبخ وانا قاعد مع ابويا لقيته بيقولي اي ياعم الوحش.. بصيتله اووي واستغربت كلمته وقولتله خير ياحاج.. قالي مش ناوي بقاا تتجوز.. قولتله مش دلوقتي.. قالي ليه بس دا انت واختك دلوقتي احلي سن.. انا عايز اجوزكو انتوا الاتنين.. بصيتله واستغربت كلمته اووي وحسيت انه بيقولي انه عاوز يجوزني اختي.. قومت باصصله اووي ولافف ليه وبقولك مش فاهم قصدك اي.. لقيته اتبلخ كدا وقالي اي مالك مستغرب انا عايز تتجوز وعايز اختك تتجوز واعملكم فرحكم ف ليله واحده وافرح بقااا.. روخت ضاحك وفهمت قصده وقولتله البت لسه صغيرة ياحاج… اصبر عليها شوية.. قالي لا اختك خلاص كبرت ولازم تتجوز.. وحسيته ف كلامه انو عمال يلمحلي ع اختي ويحليلي فيها وكدا.. قولتله خلاص لما يبقي يجيلها ابن الحلال نبقي نشوف وقتها.. حسيته اتصدك من ردي وانه كل لما بيقرب بيلاقي ردي عليه يبعده تاني عن اللي عاوز يقوله.. وطبعا انا مسيبه يقوله لانه هيقوله ف القصه التانية اللي هيبقي اسمها العهد.. وامي واقفه مع اختي ف المطبخ وبيطلعوا الحاجات م الشنط اللي جابتها هيا وابويا.. واختي بتقول لامي اي كل دا ياماما انتوا عاملين عزومه ولا اي.. وامي بتبص لاختي اووي وعنيها رايحه جاية ع جسم اختي.. وقالتلها لا ياحبيبتي بس لازم تاكلوا اكل مغذي بقاا انتي خلاص كبرتي.. عقبال لما افرح بيكي انتي واخوكي.. واختي بصتلها واتكسفت اووي وقالتلها لسه بدري ياماما ع الكلام دا.. اسكتي بقاا بتكسف.. امي قالتلها ولا بدري ولاحاجة انتي خلاص كدا جاهزة.. انتي يابت مش حاسه بنفسك ولا اي.. وبتحط ايديها ع بزاز اهتي وتحط ايديها ع طيزها واختي اتكسفت اووي وقالتلها بس ياماما بقااا شيلي ايدك.. لو مبطلتيش هسيبك واروح اقعد ف اوضتي.. وامي قالتلها انا نفسي اجوزك اخوكي اووي.. واختي بصتلها اووي وقالتلها اااي.. بتقولي اي.. امي حست انها وقعت بالكلام.. وقالتلها يابت عاوزة احوزك راجل كدا زي اخوكي.. اختي بصتلها وضحكت وقالتلها اخويا دا حبيبي ومفيش راجل زيه.. عارفه ياماما لو مكانش اخويا كنت جيت وقولتلك جوزيهوني.. امي فرحت وزعلت ف نفس الوقت لانها شافت ان اختي متعلقه بيا بس لو مكنتش اخوها كانت هتتجوزني وحست ان الكلام كل ما بتحاول تقرب بتلاقي رد يبعدها تاني قامت سكتت ومتكلمتش عشان بردوو هتحكي وتقول ف القصه التانية اللي اسمها العهد.. وعملوا الاكل وانا كنت دخلت اوضتي وريحت وعقبال ما الاكل يخلص ووامي واختي حطوا الاكل وامي دخلت تصحي ابويا وانا كنت سمعت صوتهم وفتحت عيني شوية ولسه بفوق وزبي واااقف حجر ف البوكسر وخارج كله برا البوكسر وباين اووي .. انا اصل بحب انا بشورت بس من غير بوكسر او بوكسر بس من غير حاجة تأتي.. المهم امي خرجت من اوضه ابويا وفتحت اوضتي ولسه بتدخل عشان تصحيني وبصت لاقتني ف الوضع دا وانا شوفتها وانا فاتح عيني نص كدا ولقيتها تنحت لزبي اووي ورجعت لورا براحه وقفت الباب بشويش وخرجت وابويا خرج من اوضته ولاقهاها خارجه من اوضتي بشويش وبيقولها اومال ابنك فين راحت قالتله وطي صوتك الواد نام بس يالهووي ابنك نايم وبتاعه واقف وطول دراعه انا شوفت شكله كدا خوفت اووي علي ابني.. قالها اومال البت فين.. قالتله بتغرف الاكل ف الاطباق جوا وجايه.. قالها اندهيلها خليها هيا تصحيه وانا هدخل الحمام وانتي خشي المطبخ واغرفي الاكل ومطلعيش من جوة ولا انا هطلع م الحمام غير لما نسمع صوتهم برا.. خلينا نسيبهم يقربوا لبعض يمكن تيجي منهم ويريحونا ونرتاح م العذاب دا اللي احنا فين.. وامي قالتله وماله ياهويا حاضر حاضر.. وكل دا وانا ورت الباب وسامعهم ومستغرب وحاسس ان في حاجة كبيرة ولما خسيتهم بيتحركوا رجعت تاني للسرير وعملت نفسي نايم وزبي واقف وانهارده اخر يوم ف ٤ ايام بتاع مفعول الحبوب والدهان.. وامي ندهت ع اختي وقالتلها روخي صحي اخوكي وانا هكمل غرف الاطباق واعمل لسه السلطه واعمل طحينه.. اللي يتكل عليكي يموت م الجوع.. واختي خرجت م المطبخ وجاية ع اوضتي وفتحت الباب وداخله بتقولي يااااا الاااكل جهززز وبتتكلم بصوت عالي مسموع.. وبصت فجاه لاقت زبي واقف وشكله يخض.. وكل دا انا باصصلها وفاتح عيني نص كدا.. لقيتها بصت لزبي اووي وقفلت الباب وراها بشويش وقربت مني ومسكت زبي بايديها وبقولي يخربيتك بتاعك بقااا عامل كدا ليه.. اي كل دااا.. يالهووووي يخربيتك… وف اللحظه دي فتحت عيني وعملت اني صحيت وهيا ايديها ع زبي.. بصتلها وقولتلها اي يابت يخربيتك امك وابوكي بره.. قالتلي انا جيت اصحيك لقيتم بالمنظر دا.. قووم اتصرف خليه ينام.. انت هتخرج ازاي قدامهم بتتاعك دا كله.. قولتلها طب متساعديني انيمه.. بصتلي اووي وحطت ايديها ف وسطها وقالتلي ازاي بقاااا وامك وابوك بره.. قولتلها مصيلي بسرعه وهنزلهم ويهدي ويرتاح.. لقيتها تنحت وقالتلي انت محنون رسمي.. ولما حد يدخل علينا.. قولتلها يالا بس بسرعه متخافيش.. بصتلي اووي وبصت لزبي اووي وقالتلي لاااا انا بعد لما شوفت بتاعك دا كدا لازم اخاف منك اووي.. انا اتخضيت من شكله.. ولفت واديتني ظهرها وبتمشي وشايف البنطلون اليرمودا داخل ف كيازها وطيازها ادورت وكبرت وطيازها بتتهز يمين وشمال وهيا ماشية.. روحت ناطط بسرعه من ع السرير وزقت زبي ف طيزها من ورا وايدي ع بزازها وبحشر زبي اووي وهيا اتخضت.. وقالتلي اعقل يامجنون هتفحنا.. اصبر طيب نبقا لوحدنا.. وانا قولتلها لو مسمعتيش كلامي هنيكك دلوقتي وتبقي فضيحه بجد.. ولفت وبصتلي ولقتني هايج اووي.. قالتلي طب يالا بس بسرعه هااااه نزل بسرعه.. روحت قاعد ع السرير وهيا نزلت بين رجلي ومسكت زبي تبوس فيه وحكه ف وشها وتمص ف راسه اووي وتحشره ف بوقها ونازله مص ودعك ف بضاني وانا هيجت اووي وبقيت بنيكها اووي ف بوقها وبفعص ف بزازها وهيا سخن وانا بقيت بدقر ف بوقها وروحت حاشر زبي ف زورها وبقيت بنزل كتل لبن وتنزل ف زوها وهيا تبلع وفضلت انزل لغاية لما زبي هدي خالص وهيا نضفته.. وقالتلي يخربيتك اي كل دا.. انا حاسه ان بطني اتملت وشبعت.. ومش هعرف اقعد اكل.. قولتلها اي خدمه.. قالتلي انت بجد مجنون وانا بعشقك اووي وبعشق جنانك دا وبحبك اووي.. واترمت ف حضني وانا حضنتها وبوستها من شفايفها اووي وقولتلها يالا بقااا بدل ما اركبك دلوقتي.. لقيتها قامت من حضني جري وبتقولي بس بس يخربيتك هتفضحنا.. وفتحت الباب وخرجت وانا خرجت وراها ولقيتها بتقول بصوت عالي.. اي ياماامااا كل دا بتعملي سلطه وطحينه.. وف اللحظه دي واختي بتقول كدا وانا خرج من باب الاوضه وعامل فيها لسه صاخي وزبي هدي بس بواقي اللبن كانت نزلت ف البوكسر وعامله بقعه ف البوكسر وانا مش واخد بالي.. ولقيت امي طالعه الصاله وف ايديها اطباق وابويا خرج م الحمام.. وانا دخلت الحمام وبقلع البوكسر عشان اعمل حمام ولاحظت لبني ف البوكسر وقلعته وندهت ع امي من ورا الباب وقولتلها هاتيلي غيار انا هاخد دش.. وامي قالتلي ايدي مش نضيفه وندهت ع اختي.. روحي هاتي لبس من اوضه اخوكي واديهوله.. واختي جابتلي لبس وانا فتحت الحمام واخدت اللبس واستحميت ولبست اللبس النضيف وسيبت البوكسر بلبنه ف الحمام وخرجت لقيت الاكل اتحط ولقيت الاكل كله سمك وكابوريا وجمبري وشوربه سي فود.. كله فسفور.. بصيت للاكل كدا ونزلت زي الفجوع وبقيت باكل بغباي وامي تقشر جمبري وتديني وتدي اختي وابويا بفصص كابووريا ويديني ويدي اختي وهتمام عالي بيا انا واختي اووووي… خلصنا اكل وقومت.. وابويا وامي قالولي هندخل نريح شوية.. طبعا فهمت انه هيعمل واحد مظبوط.. فا حبيت اخليله الجوو.. قولتله خلاث انا هنزل انا واختي نقعد مع مي ولما تصحوا اندهولنا.. واخدت اختي ونزلنا خبطنا ع مي وفتحتلنا والبت لسه وشها منور وشعرها معمول وزي القمر.. اختي دخلت حضنت مي وباسوا بعض.. وانا قولت لمي اومال ابوكي فين.. قالتلي طلع مشوار بالتاكس مع حد لغاية طنطا وراجع.. قولتلها مشي امتي.. قالتلي من ربع ساعه.. قولتلها حلو يعني قدامه ع الاقل ٥او٦ ساعات مثلا… قالتلي مش عارفه.. قولتلها كويس عشان انا عاوزك ف كلام مهم.. وقعدت انا واختي ومي قدامنا وقلتلها كل حاجة عن دودوي وانه بيحب يتناك وملووش زي زي الرجاله.. بتاعه صغير اووي وكدا ولقيتها زعلت وبصت ف الارض.. وقالتلي طب وانا.. قولتلها وانتي اي.. يابت هتعيشي عيشه ملوكي.. قالتلي طيب ورغباتي ومشاعري.. انا نفسي احس بالراجل اللي هيبقي جوزي.. قولتلها كل دا هيبقي موجود.. بس قدام الناس هوا جوزك وبينك وبينه هيبقي حاجة تاني.. بصتلي وقالتلي اززاي بس.. قولتلها هو انتي فكراني هسيبك.. انا متفق معاه ع كدا وهوا موافق.. بصتلي اووي وفرحت وقالتلي يعني هوا جوزي بس ع الورق وانت جوزي ف السرير.. قولتلها بظبط كدا.. لقيتها حضنتني اووي وفرحت وقالتلي انا موافقة اووي.. لقيت اختي ضحتك وقالتلها طبعا جاتلك ع الطبطاب وهتبقي براحتك وقدام جوزك.. لقيت مي بتقول لاختي بس متقوليش جوزي.. انا جوزي اهوه.. وبتحضنني اووي.. واختي ضحكت وقالتلها انا هدخل اعمل شاي واسيبكو شوية هاااه وبتغمزلها وبتضحك.. واختي قامت وانا ومي مكنا ف بعض تقيطع شفايف بعض وبوس وبفعص ف بزازها وهيا اهاتها ماليه الشقه.. روحت قالع وهيا قلعت وبقيت نازل رضاعه ولعب ف كسها وزنبورها وافرشها بزبي وهيا كسها عمال يجيب ميته وغرق وراكها روحت لاففها وحطيت زبي ف طيزها بعد مغرقت خرم طيزها بميه كسها وبزء اووي وهياااا ااااااه ااااااااه برااااحه.. ااااااه تخييين اوووي.. اوووف ناااشف اووي.. اااااه ماله كبير اووي كدااا ليييه.. ااااه يالهووي.. روحت حاطت زبي كله مره واحده طيزها للاخر وهيا صوتت وفضلت مثبت زبي شوية.. وقربت من ودنها وقولتها اومال هتعملي اي لما افتح كسك بزبي قدام جوزك.. لقيت طيزها بتقفش اووي ع زبي وكسها بيسيل عسل وانا فضل انيك اووي فيها واقولها كلام يهيجها بعد جوازها وهيا سخن اووي وبقت بتفشخ طيزها بايظيها وتقولي اااه احشر اووي شرمطني اهريني ااااي اااوف ااااه نيكيني نيكيني نيكي ولقيتها بتضمن وراكها اووي وجسمها كله بيترعش وكسها بينطر شهوتها روحت مطلع زبي من طيزها وهيا اترمت ع الكنبه ع ظهرها ورجلها مفشخة وكسها ووراكها غرقانين عسل منها روحت حاطط زبي ف بوقها وبقيت بنيك بوقها بعنف وهيا اااممم اااممم وبقت بتمص اووي وحسيت اني هجيب روحت مطلع زبي من بوقها وبقيت بنزل لبني ع وشها وبزازها وجسمها وشعرها.. ووشها اتغرق لبن وشعرها وبزازها وجسمها واللبن بقا نازل ع وشها وبينقط ع بزازها واختي كانت واقف بتتفرج علينا م المطبخ ولما لقتنا خلصنا طلعت وبصت لمي كدا وقالتلها يخربيتك دا انتي استحميتي.. وبصتلي وقالتلي اي ياني كل دا انت غرقت البت خالص.. ومي بقت بتمسح اللبن من وشها وبتدعك بيه وشها وبزازها وجسمها وتمص صوابعها واختي تقولها لااا انتي خلااص لازم تتجوزي.. وضحكت.. قامت مي بصت لاهتي وقالتلها ما انتي معذورة مجربتيش بتاع اخوكي عامل ازززاي.. يالهههوي ياهبه دكر اووي.. واختي بصتلي وضحكت كدا وانا بصتلها وضحكت وطبعا مي متعرفش اللي بيني وبين اختي ولا اي مخلوق يعرف اصلا.. وقالتلها قومي يااختي استحمي ومي قامت مفشخه ودخلت الحمام واختي قالتلي انا هقوم احميها البت دي واغسل جسمها اللي اتغرق دا وانضفها واجيلك.. واختي دخلت الحمام مع مين.. وانا قاعد سمعت مي بقتول لاختي.. اي ياهبه في اي.. اختي قالتلها.. مفيش داخله اليفك يابت وانضفك م اللي انتي فيه.. ومي قعدت ع القعده وفاشخه رجلها ومنظرها يهيج.. واختي قلعت هدومها وبقت ملط.. مي بصتلها اووي وقالتلها قلعتي ليه.. اختي قالتلها عشان هدومي متتغرقش.. واختي قلعت وبقت تبص لجسم مي ومي تبص لجسم اختي.. واختي بقت تحسس ع بزاز مي ولبني عليها بيزفلت بز مي ف ايد اختي واختي تقولها بس اخويا مكيفك اووي ومي تقولها يالهوي ياهبه اخوكي بتاعه دا مش ممكن اسيبه.. واختي سخنت من كلام مي ومي سخنت من تحسيس اختي عليها واختي بقت ترضه بز مي وهوا غرقان لبني وتلحس ف اللبن وتبلع ومي ساحت وبقت بتفرك ف كسها.. راحت اختي خدت لبني من ع حسم مي بايدها وحطته ع كس مي وكبت بكسها ع كس مي وعملوا مقص وبقوا بيحكوا كساسهم ف بعض بلبني والاتنين سخنوا اووي وهاجوا وصرخوا ونزلوا شهوتهم سوا وقاموا استحموا سوا ونضفوا بعض ومي معلقتش ع لحس اختي للبني من بزازي مي ولا لبني اللي حطته ع كس مي ودعكت كسها بيه وزي ما يكون هيجانها مخلاهاش تركز ف حاجة.. وخلصوا وخرجوا الاتنين وشهم منور.. وبصتلهم وضحكت وطبعا انا سامع كل حاجة برا.. وقعدت معاهم واختي بتبصلي بكسوف وتبص ف الارض وطبعا اكيد هيا عارفه اني سمعتهم.. ومي قامت دخلت اوضتها تسرح شعرها ومبسوطه بالنيكه وانا قربت من اختي وقولتلها بصوت واطي.. ع فكرا انا سمعت كل حاجة وقولتلك قبل كدا من زمان انتي بنت وليكي شهوتك ومدام شهوتك دي بتعمليها ع عيني انا مش هعترض.. لقيتها حضنتني اووي وقالتلي انا بحبك اووي.. وقولتلها وانا بعشقك انتي كل حاجة ف حياتي.. لقيت اختي بتقولي ياريت ينفع نتجوز انا وانت.. انا نفسي فيك انت.. قولتلها ياريت ياهبه انا كمان نفسي فيكي انتي بحلم بيكي بتاعتي.. وحضنا بعض وبعد كدا قولتلها يالا انا هقوم ورايا مشوار وسيبتها هيا ومي ونزلت اتمشي شوية وقولت اروح اشوف القمر بتاعي الدكتورة مارينا.. واتمشيت لغاية ناحيه بيت بيدوو ولقيت الصيدليه مقفول.. زعلت كدا وقولت اتمشي لغاية بيت بيدوو.. ولمحت ف المحل بتاع الفيديو هناء اللي بنيكها ف المخزن.. قربت م المحل وشوفتها وشافتني وابتسمنا لبعض ودخلت قعدت وقولتلها وحشتيني.. قالتلي وانت كمان اووي.. استني هشوف الدنيا برة واجي ندخل المخزن.. قولتلها لا انا عايزك ف كلمتين بس وهمشي ورايا مشوار.. قالتلي اي خير.. قولتلها بيدو بيحك وعايز يتجوزك.. بصتلي وعوجت بوقها وقالتلي يااادي بيدو دا.. دا نيتي خالص.. قولتلها لو اتحوزتي بيدو انا وانت هنفضل ع كوول سوا ودا هيبقي الطريق لينا وانيكك ف كسك براحتي وحسيتها هاجت للموضوع.. قولتلها انا هقوله انك موافقه خلاص وسيبتها ومشيت وهيا وهيا بصالي وساكته.. وطلعت خبطت ع شقه بودي وفتحلي ودخلت سلمت عليه.. وقولتله اومال مراتي فين.. وقصدي ع امه.. لقيته ضحك وقالي مراتك راحت للدكتور.. قولتله ليه هيا طلعت حامل وضحكت وبيدو ضحك وقالي لا راحت لدكتور تكشف وتحيب علاج عشان وشها اللي انت بوظتهولها ضرب.. قولتله ولما تيجي هكمل عليها عشان خرجت من غير اذني وضحكت.. وبيدو قالي مراتك وانت حر فيها وضحك.. قولتله اومال جدتك فين.. قالي اخدت العلاج ونامت.. اصل العلاج بتاعها فيه منوم.. قولتله حلو عشان عايزك ف كلمتين ع انفراد لوحدنا.. لقيته اتكسف وقالي مااشي اصل انت واحشني جدا.. وخدته ودخلنا اوضته ولقيته بيحضني ويبوسني اووي وبيقولي وحشتني يابابي اووي.. انت من ساعه لما بقيت مع مامتي وانت نسيتني وايدة بتلعب ف زبري.. روحت مقلعه وقعدت اضربه والسوعه ع كيازه لما بقت حمرا وابعبصه وهوا بيتلوي زي التعبان م الهيجان.. وبليت زبي وبحطه ف طيزة وهوا ااااه ااااي اااوف اااام يالهوووي عليكي يامامي مستحمله كل دا فيكي ازززي اااااه اااي.. وانا هيجت م الكملتين دول وروحت حاشر زبي كله للاخر ف كيزة وهوا صرخ اوووي وانا حطيت ايدي ع بوقه عشان صوته ميعلاش وبقت نازل فشخ ف خرم طيزة لما اتهري وعوا بيعيط وروحت ناكر لبني ف طيزة وهوا اوووف ااااه ياااه بيحرقني اووي.. ييالهوووي شطه فيااا.. ااااه قوووم طلعه بقااا خرمي بيحرقني اووي اوعي كدا.. وطلعت زبي من طيزة وهوا نايم ع بطنه وطيزة متعبيه لبن وجبت زبري قدام وشه وشديت شعره وحطيت زبي ف بوقه وخليته يبلع كل اللبن ونضفه وطلع زبي من بوقه وبقا بيحضنه اووي ف وشه وبيقولي.. متبعدش تاني عني كل دا.. متسبنيش ومسبش ماشي.. اتجوزني واتجوزها.. .. قولتله لا انا هجوزك هناء حبيبتك.. لقيته اتعدل وبصلي اووي وقالي انت بتتكلم بجد.. قولتله اااه انا قولتلها وهيا موافقه بس بشرط.. قالي اي.. قولتله هيا هتبقي مراتك ع الورق وقدام الناس لكن ع السرير انا هبقي جوزها.. انت كمان هتنيكها بس تقدر تسد عليها.. لقيت بيدو قام وحضني واللبن بينقط من طيزة ع وراكه وقالي انا موافق وهعمل معاها اللي هقدر عليه وانت ابقي شبعها وريحها.. قولتله خلاص انا هفاتح امك ف الموضوع وهخليها توافق ملكش انت دعوة.. قالي انا بحبك اووي.. قولتله بس دا بشرط الاول وهيبقي بينس وبينك.. قالي اي.. قولتله هنعمل موقف انساني لواحده معرفتي.. انطلقت ٣ مرات وعاوزه محلل.. انت هتكتب عليها ويومسن وتطلقها وهيا ترجع لجووزها وانا بعد كدا هقول لامك واجوزك هناء.. لقيته سكت وقالي طيب اللي تشوفه انا من ايدك دي لايدك دي.. قولتله تمام اتفقنا.. خش استحمي بقاا لامك تيجي تلاقيك مفشوخ كدا وطيزك بتنقط لبن.. ضحك وقالي ماشي.. وانا سيبته ومشيت.. وبكدا يبقي انا جوزت مي وريحت ضميري ومتعت نفسي كمان وخلصت مصلحه سوسو ورجعتها لجوزها وكدا كدا انا وسوسو وامها واخوها بنيكهم عادي والاهم اني مش هيبقي ليا اي حاجة تتمسك عليا وابقي نضيف.. واستقريت خلاص ع الموضوع.. وكل دا وانا ماشي.. ولقيت شيرين صاحبه اختي واخت هناء بتوع الفيديو ماشية قدامي ولابسه عباية ومجسماها ع جسمها وطيازها صغيرة ومدورة ومغرية قومت مديت شوية وجيت جنبها وقولتلها اززييك.. بصتلي اووي وقالتلي اهلا عامل اي.. قولتلها تمام وانتي.. قالتلي تمام.. قولتلها رايحه فين كدا.. قالتلي عندي مراجعه بقااا انت عارف الامتحانات قربت.. قولتلها بس انتي وحشتيني اووي.. بصتلي وقالتلي وانت كمان اووي اووي.. قولتلها طيب متيجي نريح بعض ساعه وترجعي.. قالتلي بص انا عندي دلوقتي درس بس مش مهم اووي انا مذكراه كويس وبعدية درس لازم اوروحه عشان مش عارفه ف المادة بتاعه اي حاجة.. قولتلها خلاص هيا الساعه دي نريح بعض وترجعي ع درسك التاني.. قالتلي ماشي يالاا.. وطلعت موبايلي من جيبي وهيا بصتلي اووي وقالتلي مبرووك الموبايل.. بصتلها وضحكت وطلبت هند.. لقيت هند بترد الووو.. انا: ازيك ياهند هند: تعيش ياخويا.. خير في اي انا: قولتلها خير بس انا حبيت اباركلك ع الموبايل اللي مقولتيليش عليه واعرف من برا هند: ابدا يا اخويا دا الهانم اديتهولي من كام يوم بس وغلاوتك عشان تكلمني عليه عشان المصلحه بتاعتها بس ومممن تاخده تاني انا: مش مهم.. المهم انا جايلك البيت دلوقتي.. هند: تعالي دا بيتك تيجي ف اي وقت وانت واحشني اووي اووي انا: انا مش جايلك يا وسخه.. انا معايا صحبتي هنريح بعض شوية عندك وبعد كدا افضالك عشان لازم نخلص كل الكلام اللي بينا.. وقفلت ف وشها واخدت هناء وطلعت ع بيت هند وخبطت ودخلت وهند شافت هناء وطبعا كانت شافتها قبل كدا معايا ونكتها عندها.. وسلمت عليها وحضنتها وباستها وقالتلها خشي ياحبيبتي جوة اجهزي عقبال ما اتفك بكلمتين معاه وهسيبهولك ترتاخي معاه براحتك وضحكت.. ولقيت هنا اتكسفت اووي ووشها احمر وحطت وشها ف الارض ومشيت دخلت الاوضه.. وهند واقفه قدامي وبتقولي مالك ياخويا.. انت زعلان مني ف اي بس.. قولتلها عشان انتي لسه بتلفي وتدوري عليا.. وروخت بكل قوتي رازعها قلم ومن قوته خدت القلم ودماغها اترزعت ف الحيطه ووقعت ع الارض وبتعيط.. روحت ضاربها برجلي ف وشها جاامد وسيبتها وشها بيجيب ددمم ودماغها مفتوحه والدم نازل ع وشها وهدومها وقولتلها انا داخل اتبسطت جوا.. عارفه لو خرجت لقيتك اتحركتي من مكانك سنتي.. هقتلك.. لقيتها بتبوس ف رجلي وتقولي مش هتحرك اهوه اهو قاعده مكاني بس ارحمني.. قولتلها هشوف الموضوع دا لما اطلعلك.. وسيبتها ع الارض ودخلت لقيت هناء قالعه ملط ومستنياني ع السرير وانا شوفتها هجمت عليها تقفيش وعضعضه ف بزازها وبعبصه ف طيزها وفرك ف كسها وهيا بقت بتتلوي ع السرير وكسها بيجيب ف ميه روحت قالبها ع بطنها وبقيت باخد عسلها واحطه صوابعي ف طيزها واوسعها وهيااا ااااه اااي براااحه اااه وطلعت ايدي وحشرت زبي مره واحده وهيا صرخت وانا سيبتها تصوت براحتها وبنيك فيها بغل ويمكن الباور دا جاي لما ضربت هند وحسيت دمي فاير وبقيت بنيك بغل اووي وهيا مش مبطله صوويت وصريخ وانا عايز هند تسمع صويتها.. وفضلت انيك لغاية لما نزلت لبني ف طيزها وهيا زي المغم عليها طلعت زبي من طيزها وقولتلها قومي يالا انزلي عشان تلحقي درسك.. لقيتها بتبصلي ومش قادرة تقوم وتلم ف رجلها بالعافيه.. روحت عملتلها زي ما بنت خالتي عملت.. لفيت اندرها وحشرتهولها ف طيزها وقولتلها سيبيه كدا لغاية لما تروحي عشان اللبن مينزلش.. قالتلي وهمشي كدا عريانه من تحت.. قولتله خلي كسك يشم هوا شوية وضحكت وهيا قامت لبست سنتيانها وعليه العبايه واندرها محشور ف خرم طيزها.. ونزلت وانا خرجت لهند لقيتها مرمية زي ما هيا ف الارض.. ولقتني بقرب منها وعنيا كلها غل وزبي مدلدل بين رجليها وغرقاان لبن.. بصتلها وقولتلها بقاا يا لبوة بتغفيليني وتلعبي من ورايا.. قوليلي بقاا عملتي كام مصلحه بدون اذني.. وشخطت فيها اووي.. اتخضت وقعدت تعيط وتقولي هيا دي بس مفيش حاجة ومش هعمل حاجة من غير لما اقولك ومفتوحه ف العياط.. وبصيت لقيت حزام بنطلون ع الكنبه شكله بتاع حنفي.. المهم قولتلها قومي اقلعي ملط.. قامت وقلعت كل هدومها وبقت ملط روحت رايح ناحيه الحزام ولافه ع ايدي وبقيت بنزل ع جسها بكل غل ضرب بالحزام وهيا تجري مني وتصوت من لسوعه الحزام ع جسمها.. وتيجي تجري مني الناحيه التانية تلاقي ايدي نازله عليها مرة ع وشها وعنيها وودانها لما من كتر الضرب بقت مرميه ف الارض ووشها مورم م الضرب والدم مالي وشها وجسمها بقاا ازرق ومخطط ومعلم م الحزام.. روخت قاعد ع الكرسي وهيا مرميه تحت رجلي.. روحت حاطط رجلي ع وشها وقايلها شايفه يا وسخه انتي تمامك هنا تحت رجلي.. واللي عملته فيكي دا عينه بس.. ولو شميت بس خبر انك لفيتي ودورتي عليا ف اي حاجة عموما.. هتشوفي وش تاني ومش هخليكي تعرفي تقفي رجلك تاني.. لقيتها ماسكه ف وش رجلي وبتبوس رجلي وتقولي خرمت خلااص حرمت وعمري ما هكررها تاني ابدا.. بصتلها وقمت شاددها من شعرها اووي ورافع راسها عليا وهيا بتصرخ وتصوت وتقول حرمت حرمت حرمت.. قولتلها طب يالا يا وسخه تعااي مصي زبي اللي كان ف طيز صحبتي ولقيتها مسكت زبي وايديها بتترعش م الضرب وبتفتح بوقها عشان تحط زبي ف بوقها.. روحت بايدي التانية نازل ع وشها بالقلم ولقيتها صرخت وصوتت اااااه.. ومش مبطله عياط.. قولتلها الكلمه اللي اقولها تتسمع كويس وتتنفذ بالحرف.. انا قولتلك اي يا بنت القحبه.. قالتلي قولتلي امص زبك اللي كان ف طيز صحبتك.. قولتلها حلوو اووي.. انا حيبتلك سيرة ايدك دي.. وروحت ضاربها ع ايدها الاتنين بتوكه الحزام وايديها وجعتها اووي م الضرب وهيا بتعيط وبقت ايديها جنبها.. قولتلها يا شرموطه تمصي ببوقك بس.. وفتحت بوقها وبقت بتمص ف زبي اووي اووي ومن كتر الضرب فيها وخليتها تمص ف زبي وهيا من النوع اللي بيحب يتضرب ويتبهدل الاول زي ما احنا عارفين.. وبقت بتمص اووي اووي وكسها بيسيل عسل ع وراكها وهاجت اووي.. روحت ماسكها من شعرها وبقيت بنيك ف بوقها واحشر زبي كله واخنقها ولما الاقها خلاص بتفرفر اطلع زبي من بوقعا وهيا تاخد نفس وتشق وعماله تريل ع نفسها واحشر زبي تااني وفضلت ع كدا لغاية لما حسيت اني هنزلهم قومت راميها ع الارض ووقعت ع الارض ع ظهرها ودماغها اترزعت اووي ف الارض واتفتحت وانا وقفت فوقيها وبقيت بنطر لبني ع وشها وبزازها وجسمها وهيا ع الارض فاتحه بوقها عشان تاخد اي لبن هينزل ف بوقها… وخلصت وبصتلها وقولتلها افتكري كلامي كويس عشان بعد كدا فيها موتك.. وهزت دماغها با ااه.. ونطقت وبتقولي طيب ممكن تريحني انا عوزاك اووي.. قولتبها انتي لسه فيكي حيل.. قالتلي اااه دي متعتي اووي.. قولتلها انا بقاا مش همتعك واريحك وهسيبك كدا.. لقيتها بتعيط وتلطم ع وشها وبتضرب نفسها بالاقلام اووي وتضم وراكها ع بعض اووي.. قولتلها انتي عارفه انا اهري اعمل فيكي اي.. بصتلي اووي ووشها كله دموع وبتتشحتف.. ااايي.. قولتلها كسك دا اهره احط زبي فيه واعمل فيه حمام ميه.. دا هيبقي المبوله بتاعي ولقيت نفسي نزلت ركبي ع الارض ومسكت وراكها فشختها اووي بالعافيه وحسيت حضمها كرقع زي اللي اتملخ وهيا صرخت اووي وبتعيط وروحت حاشر زبي ف كسها وهديت ولقيتني خلاص هنزل ميه.. روحت بقت بطرطر ف كس هند وهيااا بتشهق اووي اوووي وبترجع بجسمها لوراا وانا فاتح نافورة ميه ف كسها وكابس زبي ف كسها عشان بولي ينزل كله فيها ولما حسيتها بترجع لورا بجسمها وبتهرب مني روحت رازعها قلم ع وشها وهيا سكتت واتفتحت ف العياط وتقولي كفاية مليت رحمي بووول.. اااه بطني هتنفجر كفتية مش مستحمله اااااه اااااه وبتصوت وضمت وراكها وكسها قفش ع زبي وجابت شهوتها ع بولي اللي بقااا ماليها.. وسحبت زبي منها لقيتها مدت ايديها بسرعه ع خرم كسها وبتسده عشان الميه متخرجش منه وتقفل بوراكها ع ايديها.. وسيبتها وقومت وهيا مرميه ع الارض وجسمها غرقان لبن وكسها كله ميه من بولي وعسل كسها وحسمها ووشها بقوا شوارع.. وقعدت ع الكرسي قدامها بتفرج عليها ولقيت الباب اتفتح ودخل حسن وحنفي ومعاهم ازاتين والحشيش وسهرة كل يوم.. ودخلو لاقوني قاعد وعيا مرمية بالوضع دااا.. دخلوا جري عليها وفي اي مالك.. وانا قاعد بكل برود قدامهم وهيا بصالس وساكته.. وخنفي قالي انت عملت فيها اي وجاي يمسك فيها روخت خابطه برجلي ف بضانه وراميه ع هند ووقع ع صدرها ووشه ع حسمها ووشه كلها بقاا لبن من اللي نزلته ع جسم هند ولسه بيقوم تاني.. قولتله لو قومتلك هقتلك.. لقيت هند زقته بايدها من عليها وقعته جنبها.. وحسن بصلها وفهم انها مبسوطه وبمزاجها وبصلي وقالي ياسطي ابقي خف ايدك شوية البت باظت مش كدا.. بصيتله وقولتله طب اسالها مبسوطه بكدا ولا لا.. حسن بصلها لقاها بتشاورة انها مبسوطه.. بصيتله وقولتله هاااه اي رايك.. بصلي تاني وبص للحاجات وقتلي انا ملييش دعوة بيكو انا جاي اتبسط واعمل دماغ وانتوا ولعوا ف بعض براحتو واخته بصتله وضحكت وانا ضحكت وحنفي قاام من جنبها وقعد حنب حسن وماسك بضانه وساكت بعد ما سمع الكلام دا وفتح الازازة وقعد يشرب وسكر بسرعه وحسن شرب وبقاا عامل دماغ.. بصيت لحنفي وقولتله عارف كس هند مراتك دا انا اكتشفت انه احسن من المبوله. بصلي وعوا سكران وقالي اشمعنا.. قولتله اصل انا بعد كدا هبقي اطرطر فيه.. انا لسه مطرطر فيه وماليه ميه.. وقعد اتكلم لغاية لما قولتله حتي انزل بص كدا ع كس هند مراتك وانت تااكد.. ونزل بوشه وفتح كسها وهيا فشخت رجليها وشالت ايديها من خرم كسها وحنفي بيفتح كسها بايده ولقي عسل كسها نازل يجري من كسها وكله ميه بوول.. راحت هند ماسكه دماغ حنفي من شعره ودفست دماغه ف كسها وحنفي من كتر هوا سكران بقاا عمال يلحس ويشرب بولي وعسل كسها وهيا قافشه دماغه بوراكها اوووي لغاية لما صرخت وجسمها بيترعش وجابتهم وحنفي قاام من عليها ووشه غرقاان مية بولي وعسل شهوتها وشكله هاااج. قااام نايم بجسمه وقلع البنطلون وطلع زبيه وحطه ف كس هند وبينيك فيها وهوا سكران وبصيت ع حسن ولقيته سكر اووي وقولتله ياسطي ينفع كدا.. بصلي وهوا تايهه.. وقالي اااي.. قولتله يعني حنفي ينيك اختك واخنا قاعدين دا ينفع يعني.. بصلي وبص لاخته وحنفي راكب عليها وهيا مش حاسه انه بينيكها وسيباه ومبتنطقش خالص وبصالي.. قالي لااا معاااك حق.. قولتله خلاص هاتلي حقي.. قالي عايز اي يعني.. قولتله قوم نيكه واركب عليه وهوا راكب ع اختك وبكدا يبقي واحده بواحده.. وهند سمعتني بقول كدا قامت مدت ايديها وبقت بتقفش ف كياز حنفي وتحط صباعها ف خرن طيزة وتبعبصه.. وحنفي سخن وسابلها طيزة تفشخها ولقيت حسن قاام وقلع وطلع زبه ونام بجسمه ع حنفي وحط زبه ف كيز حنفي وهند فاشخه طيز حنفي لاخوها وحنفي لقي زب خسن ف كيزة وهوا بينيك هند وبقاا يهيج اووي وخسن يديله وهوا يدي لهند وهند هاجت اووي ورفعت رجلها اووي ولفتها فوق حسن اللي بينيك حوزها فوقيها وحسن بقاا بيحسس ع رجلين اخته ويدعك ف وراكها اووي وهااج وحشر زبة ف طيز حنفي اووي ونطر لبنه ف طيز حنفي وهنفي بقاا يزووم ويوحوح وقاام ناطر لبنه ف كس هند وفضلوا مرمين فوق بعض وبصيتلهم وبصيت لهند وقولتلها المرة الجاية فيها موتك.. قالتلي مش هكررها تاني ابدا.. وسيبتهم ونزلت ومشيت وروحت دخلت البيت مهدود اووي ونمت ولقيت نفس الصووت بيقولي اوعي تنسي العهد.. اوعي تنسي العهد.. وحلمت نفس الحلم.. وووووو استنوني ف مغامرة تانية جديدة هتعجبكو الجزء العاشر والأخير وطبعا روحت نمت بعد معركه النيك وسمعت نفس الصوت ف وداني بيقولي اوعي تنسي العهد.. روحت مفتح عيني تاني وقعد ابص شمال ويمين واتكلم بصوت عالي ف اوضتي.. انت مييين.. عهد اي دااا.. انا تعبت بقااا ومش فاهم خاجة.. اطلعلي وقولي انت مين وعايز اي وعهد اي اللي بتقولي عليه.. وفجاه وانا صاحي ومفتح عيني سمعت نفس الصوت ف الاوضه بيقولي العهد.. اوعي تنسي العهد.. اتهضيت بصراحه وكشيت ف نفسي كدا وبلعت ريقي بالعافيه وخرجت من اوضتي جري وانا خايف ووقفت ف الصاله مذهول ودخلت المطبخ شربت ورجعت تاني الصاله ولقيت نفسي رايح ناحيه اوضه اختي ابص عليها.. وفتخت اوضتها بالراحه ولقيتها نايمه زي الملايكه ووشها زي القمر ونايمه بهوت شورت فيزون ولابسه عليه بدي حملات وجسمها كله باين وبنسبالي عادي.. ودخلت جنبها عشان اغطيها ولقيتها نايمه وبتحلم وبتتكلم وعيا ونايمه وبتقول.. اممم بحبك بحبك اووي.. اخيرا بقيت جوزي.. اااه مستنية اللحظه دي اووي.. اااام وحسيتها بتفرك وراكها ف بعض.. روحت قعدت جنبها وفردت جسمي ع سرير جنبها وخدتها ف حضني بشويش وطبطبت عليها لقيتها حضنتني اووي ووشي لوشها ونايمه وبتحك بكسها ع زبي وهيا نايمه.. وعماله تزووم.. وتقريبا بتحلم.. وبقيت بحسس بشويش ع جسمها وطيازها ولقيت نفسي بسخن مش عارف ليه مع اني نايك وشبعان بس اختي بنسبالي غير اي واحده.. روحت مطلع زبي براحه م الشورت ومنزلها الشورت والاندر بتاعها براحه وحاطت زبي بين وراكها وتحت كسها ولقيت كسها مغرقها ومنزل كميه ميه رهيبه وبقيت بحك زبي رايحجاي بين وراكها وراس زبي بقت تخبط ف زنبورها وتحك بين شفايف كسها.. ولقيتها اندمجت معايا وبقت تحك نفسها ع زبي اووي اووي وفضلت كظا لغاية لما ضمت وراكها اووي ولقيت كسها بينزل شهوتها سخنه فوق زبي وف اللحظه دي محستش غير وزبي بينزل كمية لبن كبيرة بين شفايف كسها ووراكها.. وسحبت زبي براحه ورفعتلها الاندر والشورت بتاعها وخرجت.. قعدت ف الصاله شوية ولقيتني بروح ف النوم والصوت ف ودني بردوو لغاية لما روحت خالص ف النوم محستش بنفسي.. وحلمت اني بتجوز ويوم فرحي روحت شقتي انا وعروستي وبقلعها هدومها والاقي العروسه بقت اختي وطبعا اندمجت انا وهيا ف الحلم وفتحتها ونيكتها بكل حب وسعاده ونزلت ف كسها ولقيتها بتحط ايديها ع بطنها وتقولي اخيرا هحبل منك وشوية لقيت بطنها قدامها منفوخه وامي وابويا فرحانين وطبعا احتلمت وانا نايم وغرقت البوكسر والشورت بتاعي وبقا اللبن واضح اووي وعامل بقعه باينه وكبيرة وبعد كدا حسيت بايد بتهزني.. فتحت عيني لقيت اختي واقفه قدامي وبتقولي اي يابني نايم ليه هنا مش نايم ف اوضتك.. قولتلها معلش حيت تعبان من بره واترميت هنا محستش.. لقيتها بصت ع مكان اللبن اووي وضحكت.. وقالتلي طب قووم بسرعه استحمي وغير بدل ما انت متبهدل كدا.. وانا بقوم بصيت ع جسمها الفاير ولمحت تحت كسها بردوو غرقاااااان والبلل باين وراسم كسها ع الشورت.. بصيتلها اووي وضحكت وقولتلها طب وانتي مش هتستحمي انتي كمان.. اصل مش انا لوحدي اللي غرقااان.. لقيتها بصت لكسها ورفعت راسها وبصتلي بكسوف وقالتلي.. اااه انا عارفه انتي نزلتهم وانا نايمه.. اصل كنت بحلم حلوو اووي.. قولتلها حلم اي.. قالتلي بس متكسفنيش.. قولتلها بجد حلمتي بايه.. قالتلي بص هقولك بس متعلقش ومتتكلمش عشان متكسفنيش.. قولتلها اخكي ومش هتكلم.. لقيتها بتقولي حلمت اني بتجوز ولما روحت شقتي انا وعريسي وبيقلعني وبلف لقيت العريس دا انت وطبعا فتحتني وعملت معايا ونزلت جوايا وانا بقيت حامل وبابا وماما كانوا فرحانين بينا اووي وبتضحك.. انا بصتلها وانا مش فاهم اي حاجة وضحكت وقولتلها روحي استحمي وابقي غطي طيزك وانتي نايمه وهيا قالتلي انت رخم اووي بدل ومياصه وسابتني ومشيت تدخل الحمام وببص عليها وطيازها قدامي مليانه وعامله كيرف جناب وطالعه ونازله وتتهز.. وانا سرحت ف كلامها عن الحلم واللي انا حلمته نفس الحلم ومبفتش فاهم حاجة.. وشوية لقيت ابويا صحي وخارج م الاوضه ووراه امي.. وقالولي اي قاعد كدا ليه.. قولتبهم ابدا لسه صاحي وكنت هدخل الحما بس اختي جوة مستنيها تخرج.. لقيت ابويا بص بطرف عينه كدا ع الشورت واخد باله م اللبن اللي مغرقني وبص كدا لامي وامي بصتله وانا مخدتش ولا اديت.. واختي خرجت دخلت اوضتها تكمل لبسها وتسرح شعرها وانا دخلت الحمام استحميت ونضفت نفسي ولبست وخرجت.. ولقيت امي بتتكلم ف التليفون وابويا جنبها.. وامي بتقول ف التليفون.. يالهووي ياختي معقووول.. كل دا.. مش كتير عليها.. وسكتت شوية وردت وقالت يالهووي كمان ممكن اكتر.. لااا انتي لازم بقااا تدوري ع حد كويس يقدر ع دا كله وضحكت اووي.. وقالتلها متيجوا تقعدو معانا اليومين دول ويوم الخميس الجاي فرع البت مي ونحضر الفرح كلنا.. خلاص يالا مستنياكوا نفطر كلنا سوا وقفت السماعه ابويا: اي في اي.. مالها اختك ايوة طلعت اللي بتكلم امي ف التليفون خالتي.. وانا طبعا كنت سيبتهم ودخلت اوضتي بلبس وسامع كل كلامهم لان التليفون كان محطوط جنب باب اوضتي.. ولقيت امي بتقول لابويا امي: اسكت ياخويا البت بنت اختي بتخش اوضتها وتخلي امها تنام وتقعد تلعب لنفسها ومتهداش غير لما تجيبهم ٥ او ٦ مرات ورا بعض.. واختي عرفت بالصدفه لما تيجي تغسل تلاقي ملايه السرير بقعتها كبيرة وهدوم البت كلها مليانه.. وعملت ف مرة نفسها نامت لغاية لما البت دخلت اوضتها وقفلت ع نفسها وبصت عليها من خرم المفتاح ف الباب وشافت البت هارية نفسها لعب وعماله تنزل ورا بعض لغاية لما جسم البت اتهد ولبست ونامت… البت شهوتها قايدة اووي ابويا: وهتطلع لمين يعني.. مهي طالعه لامها.. مش اختك كده بردوو ياوليه وبيضحك امي: يالهوي دا البت طالعه زي امها فعلا.. البت اختي دي اول لما بلغت كانت كدا بردوو ابويا: طيب اهي طالعه لامها.. خليها تشوفلها بقاا واحد كدا بصحته يعرف يهدها امي: انا لما تيجي لازم اكلمها ف الموضوع دا.. خليها تلحق تلمها بقااا وانا سامع كل حاجة وقولت ف نفسي خلاص مدام جايين يبقي انا الحق اخلع قبل ما يدبسوني جنبهم.. ولبست وخرجت ولقيت امي بتقولي كويس انك لبست.. تعالي انزل هاات فطاار عشان خالتك وبنت خالتك جايين يفطروا معانا وادتني ورقه بالطلبات.. ونزلت اجيب الحاجات.. وقولت اروح اجيب العيش الاول وروحت لقيت طابور واحد ستات ورجاله مع بعض.. قولت اقف ف الطابور وخلاص.. ووقفت وواقفه قدامي واحده كدا يجي ١٥ سنه مثلا بس بزاز وطياز وجسم بلدي ابن متناكه والعبايه متجسمه وراسمه طيازها وجسمها.. وبعد شوية الطابور بيكبر وبقااا ورايا كام واحد ووواحده ولقيت الطابور بيزق ف بعضه وغصب عني بقيت بخبط ف طياز اللي قدامي.. واول لما خبطت ف طيازها لقيتها عباره عن كتل ملبن وطرية اوووي.. وبخبط غصب عني وزبي بيقف غصب عني وبقاا بيتغرس ف فلق طيازها ولاحظت انها شوية ترجع بطيزها عليا وشوية تحاول تبعدني بايديها من غير ما حد ياخد باله.. وجات عربية نقل هتعدي م الشارع والطابور كله ضم ع بعضه عشان يوسعوا للعربيه تعدي ولقتني غصب عني غرست زبي بين طيازها اووي وحسيت ان لولا الهدوم زبي كان رشق ف خرم طيزها.. وهيا حست بزبي وهوا راشق فيها من ورا وحسيت بطيزها عماله تقفل ع زبي اووي وتفتح.. قربت براحه من ودنها وقولتلها معلش غصب عني استحملي شوية.. لقيتها بتحاول تتكلم وبتتهته وحسيتها هاجت وبتقولي بصوت واطي.. معلش ولا يهمك بس متزنقش اووي دا.. طلعه بره شوية.. وهيا بتقول كدا وبتلف وشها ليها ولقيتها البت اللي اديتها رقمي عشان لو الواد اللي اتقفش مع مي ظهر تكلمني.. وبصت وقالتلي.. اي دا هوو انت.. بصتلها وقولتلها هو انتي وسلمنا ع بعض.. وقالتلي بس انت جرئ اووي.. اي اللي انت بتعمله فيا دا… قولتلها معلش بقااا هنعمل اي.. وبعدين انا مطلعتش غريب بقااا وضحكت.. وهيا ضحكت وقالتلي لا مش غريب خليك ع راحتك.. وحسيتها بقت هيا اللي بترجع بطيزها اووي عليا وانا بقيت بزنق بزبي اووي فيها.. لقيتها بتقولي بصوت واطي.. يخربيتك اااي دااا ماله كدا.. دا واقف اووي.. قولتلها مهو من الحلاوة اللي هوا شايفها دي.. لقيتها ضحكت وبصت قدامها وسابتني ادقر فيها.. ووصلت للشباك بتاع الفرن.. وقالتلي انت عاوز بكام.. قولتلها هاتيلي ب١٠ جنيه.. راحت قالت للي ف الشباك هاتب١٥ جنيه عيش.. وجابت العيش وخرجت وانا لسه هقوله هات عيش لقيتها شدتني من ايدي وخرجتني م الطابور وقالتلي خلاص انا جيبت ليا وليك.. تعالي بس نهوي العيش شوية واحطوله ف شنطه.. ومشيت معاها لغاية البيت اللي كان الواد ساكن فيه وطبعا عايشه زي ما انتوا عارفين ف شقه دور ارضي وابوها راجل كبير عجوز فاتح محل ع قد حاله بيصلح عجل.. واول لما قربنا من شارعهم لقيتها بتقولي بص اسبقني انت ناحيه البيت.. انت عارفه صح.. قولتلها ااه طبعا.. قالتلي خلاص روح واستناني ف مدخل البيت.. وسبقت هيا ولقيتها عدت ع المحل بتاع ابوها واديتله العيش بتاعها وخلت باقي العيش بتاعي ف الشنطه وقالها اي العيش دا بتاع مين.. قالتله دا بتاع البت سمر اللي فوق.. انت عارف عايشه مع حماتها وحماتها ست كبيرة مبتتحركش وهيا قاعده جنبها مينفعش تنزل وتسيبها وجيبتلها معايا وبالمرة هروح اروق الشقه وامسح وانت افطر ومتستنانيش.. ابوها قالها لااا انا رايح اشتري شوية بضاعه للمحل من وسط البلد ومعايا ساعه مثلا ولما اجي تكوني خلصتي ونفطر سوا.. قالتله طيب.. ومشيت وانا واقف ف البيت مستنيها ولقيتها داخله البيت وفتحت الشقه وانا دخلت ولقيت شقه بسيطه اووي مفيهاش غير سرير وكنبه وتلفزيون ع رف ع الحيطه.. دخلت وقعدت ولقيتها دخلت وقالتلي استني اعملك شاي.. قولتلها ملوش لزوم انا لسه هجيب فطار عشان رايح افطر.. قالتلي خلاص نفطر سوا.. قولتلها معلش مرة تاني.. قالتلي طيب استني لحظه وجيالك.. ولقيتها خرجت م الشقه ورجعت بعد كام دقيقه.. واول لما دخلت وقفلت الباب وراها راحت قلعت العبايه وبقت قاعده بجلبيه بيتي قطن ماسكه ع طيازها وبزازها وشكلها يهيج.. بقولها اي في حاجة ولا اي.. قالتلي لا كنت بشوف ابويا قفل بس المحل ومشي ولا لسه.. قولتلها ولقيتيه هناك ولا مشي.. قالتلي لا خلاص قفل ومشي.. قولتلها طيب خلاص يالا هاتي بقاا العيش عشان امشي.. قالتلي اي دا بسرعه كدا زهقت مني.. اهو ابواحد منكو ياخد غرضه مننا ويسيبنا ويمشي وضحكت بلبونه.. بصتلها اووي وشكلها لبوة اووي ع صغير.. وقولتلها طب بذمتك هو انا لحقت اخد حاجة.. دا طابور وكنا واقفين وانا غصب عني لزقت فيكي.. بصتلي اووي وبصت لزبي بهيجان طالع من عنيها.. وقالتلي هو انت لزقت بعقل.. دا انا حسيته خلاص سنه كمان وهيخرم العباية ويدخل.. بصتلها اووي وقولتلها يارييته دخل.. بصتلي بشرمطه وقعدت ع جري بطيازها الملبن وبتبص ف عيني اووي.. وقالتلي انت ولعتني ع الصبح ورتحت مسكت شفايفي بتبوس فيها وكانها بتغتصبها وانا اندمجت معاها ف البوس وهاري بزازها تقفيش وهيااا اهاتها بقت طالعه بمنيكه وراحت نزلت مرة واحده ع الارض بين رجلي وفتحت سوسته البنطلون وطلعته وبصتله اووي وبصتلي وقالتلي يالهوووي وبتخبط بايديها ع بزازها وبزازها بتترج.. وبتقول يخربيتك شايله ازاي دااا.. وبقت بتفتح بوقها اووي وتدخل راسه ف بوقها بالعافيه وفشخت زبي مص لما خلاص مبقتش مستحمل.. روحت شاددها مقومها وراميها ع السرير لقيتها راحت قلعت الاندر بتاعها ورمته وفشخت رجلها وقالتلي يالا انا مش قادرة.. نيكني بس براااحه انا زي بنت البنوت.. رجعت لورا وقولتلها ااااي.. انتي لسه بنت.. لاااا مش هفتحك.. راحت شداني عليها وقالتلي لااا انا اتجوزت ٣ شهور بس واتطلقت ومكانش عارف يكون راجل معايا.. دا حكتين وينزل وينام.. مستحملتش واتطلقت وعايشه مع ابويا.. روحت قولت بيني وبين نفسي اشوف كسها بنفسي واتاكد احسن تكون بتشتغلني.. وقربت من كسها وفتحته بايدي ولقيت خرم كسها مفتوح فعلا بس خرم كسها صغيررررر اوووي وعمال ينزل ف ميه وغرقاااااانه فششششخ.. روحت قعدت احك راس زبي بين شفايف كسها واخبط بزبس ع زنبورها وهيا تقفش ف السرير وتتلوي وتزووم وكسها ينطر ميه ولقيت زنبورها بيقف زي زب العيل الصغير… وقالتلي ارحمني ونيكني.. هموووت كسي نااار.. روحت حاطت زبي ع فتحته كسها وبزء وكاني بفتحها وهيااا ااااه اااه وبتبص وتبرق وفاتحه بوقها وبتنهج.. روحت مدخل ربع زبي ف كسها وهيا صرخت روحت كاتم بوقها بايدي ورشقت باقي زبي كله فيها وهيا اااااه ااااي كسسسسسسي كسسسسسي اااااااه اتفشختتتتت.. ااااااه كسي اتفتح اااااااه وبقيت بنيك فيها زي المجنون وهيا ااااه اااااه قطعني نيكني اااااه افشخني محرووووممممه ااااااه اااووووف مش قاااادرة وراحت قفشت بكسها ع زبي ولقيتها اتشنجت اووي وطلعت زبي من كسها مرة واخده لقيتها شهقت اووي وكسها بقااا بينطر مية شهوتها اووي لفووق والميت تنزل تاني ع جسمها وجسمها بيتنفض روحت راشق زبي اووي فيها وهيا زي المجنونه فاشخه رجلها بايديها اووي عشان زبي يدخل اكتر وانا بقيت برزع ف كسها زي المجنون وهياا اااه اوووف اوووس اوووي اهريلي كسسسسسسي ونطرت ميتها تاني وفضلت تنطر كام مرة لغاية لما لقيت زبي اتشنح ودبيته اووي فيها وهيا صوتت اووي وروحت مطلع زبي وبقيت بنزل لبني ع وشها وبزازها وغرقتها.. وهديت وبصتلها وهيا بصالي اووي وبتقولي يخربيتك انت زبي دا كان بيدب فيا من حوا.. كسي مهري.. واخدت زبي تمصه وتلحس اللبن منه وتبلع وتقولي يالهوي ع زبك ولبنك.. انت خلاص كيفتني.. لازم تجيلي تاني.. قولتلها هجيلك متقلقيش.. وسيبتها زي ماهيا وخدت العيش بتاعي ومشيت ومش مصدق النيكه اللي حصلتلي ع الريق دي ولا كانت ع البال ولا ع الخاطر.. وكملت وحبت باقي الحاجات ودخلت وامي قالتلي اي كل دا بتجيب الحاجات.. قولتلها معلش ابفرن زحمه اووي.. واحنا بنتكلم لقينا الباب بيخبط.. واختي فتحت الباب وكانت خالتي وبنتها ودخلوا وسلمت عليهم وقعدوا وكل شوية خالتي تبصلي وتقولي اززيك عامل اي.. صحتك كويسه.. وانا اقولها انا بمب.. وهيا تقولي منا عارفه انك بمب وتضحك.. استغربت طريقتها ف الكلام معايا.. وقولت اسيبهم وادخل مع اختي وبنت خالتي المطبخ اجهز معاهم الفطار واهرب من تلميحات خالتي اللي محنناني من ساعه لما كنت بنيك بنتها… ودخلت ولقيت اختي وبنت خابتي وقفين ومدينلي ظهرهم وطيازهم ليا ودخلت براحه وبقيت وسطيهم وحطيت ايدي ع طيز اختي وايدي التانية بعبصت بيها طيز بنت خالتي والاتنين اتخضوا وضحكوا وطبعا كل واحده متعرفش انا عملت اي للتانية وكل واحده فاكرة اني اتحرشت بيها هيا بس وضحكوا وقالولي بس بقاا خلينا نخلص الفطار اطلع برة وسيبنا.. وضحكت وسايبهم وخارج لبرة وسامع بنت خالتي بتقول لاختي اخوكي دا مجنني اووي.. مبقتش قادرة ابعد عنه.. يابت بيعرف يريحني اووي.. ياريت بقاا يدب بتاعه دا فيا ويفتحني ويهريني.. نفسي احس بيه جوايا اووي.. واختي ضحكت وقالتلها بس يابت يخربيتك اية اللي بتقوليه دااا.. بنت خابتي قالت لاختي.. بجد ياهبه بقيت بعشقه اووي وبقيت كل يوم بتخيله معايا واقعد العب لنفسي ومبهداش غير لما بجيب ٦ او ٧ مرات مثلا.. اختي بصتلها اووي وقالتلها.. يالهووي يخربيتك.. طب ازاي وخالتي.. بنت خالتى قالتلها ياعبيطه بعد لما بتدخل تنام بالليل وانا ادخل اوضتي واقفل عليا واهري نفسي لعب.. تعبت اووي ياهبه ونفسي بقااا.. لقيت اختي بصتلها اووي وحضنتها وقالتلها معلش ياحبيبتي بكرا تتجوزي وترتاحي.. بنت خالتي قالتلها انا مش عاوزة غير اخوكي.. نفسي فيه هوا.. اختي بصتلها وضحكت وقالت لها لااا انتي اتجننتي خلااص وضحكت.. وانا واقف بسمعهم وبضحك براحه وسمعت خالتي بتتكلم هيا وامي وخالتي بتقول لامي خالتي: زي ما بقولك كظا البت خلاص حست ببتاعها وبقت زي المجنونه.. كل يوم ياختي تقعد تلعب ف نفسها ومتهداش غير لما تجيب كذا مرا وتنام ياختي امي: ينيلك بت.. طب ياختي متدوريلها ع عريس وتجوزيها خالتي: ياختي البت مش عاوزه واحد والسلام.. دي عاوز واد كدا دكر وبصحته ويكون فحل امي: ضحكت وخالتي ضحكت وقالت لخالتي.. ياختي بكرا تلاقيلها اللي ف خيالك خالتي: بصت الناحيه التانية كدا وقالت بصوت واطي ما خلاص لقيته وضحكت براحه وامي بتقولها بتقولي اي.. قالتلها مفيش ياهتي انا بس مش عارفه البنات كل دا بيحضروا الفطار.. اما اقوم اشوفهم.. وخالتي قايمه وانا مبقتش عارف اعمل اي ولقتني بدخل تاني لاختي وبنت خالتي المطبخ وروحت لازق ف طيز بنت خالتي وبنت خالتي اتخضت تاني وقالتلي بس بقااا اووعي كدا بدلع ومياصه وانا لازق فيها وهيا بتلف وخارجه ف ايديها الاطباق وانا خارج وراها وف ايدي طبق ولازق فيها اووي وبنت خالتي بتزوقني بدلع ومياصه وبتقولي اووعي بقاا وانا لازق فيها اووي وقولتلها ما انتي اللي مجنناني وزبي لازق ف طيزها من ورا وخارجين لاقينا خالتي ف وشنا وشايفه وستمعه كل حاجة.. اه انا متاكد انها شايفه وسامعه.. وبصتلنا اووعي وشيفاني لازق ف طيز بنتها وبتحرش بيها وهيا بتدلع عليا زي عرسان ف شهر العسل.. ولقيتها بصتلنا اووي وبنت خالتي بصت لامها اووي واتخضت والطبق كان هيقع من ايديها روحت انا لازق فيها اووي وحاضنها وبقاا ظهرها كله ف صدري وايدس اتمدت لايديها ومسكت الطبق اللي كان هيقع منها وبقولها مش تحاسبي.. كنت هتوقعي الاكل.. ردت بلجلجه كدا قدام امها.. ممماااا مممااامممااا.. خالتي بصتلها اووي وبصتلي وقالتبها اااه ماما ياروح امك.. اي يابت مالك.. روحت بصيت لخالتي وقولتلها ينفع بنتك كدا يعني مش عارفه تمسكه كويس وكانت هتوقعه وضحكت.. وروحت زانق زبي اووي ف طيز بنت خالتي.. رااحت شهقت وايديها اترعشت.. امها بصتلها اووي وقالتلها.. امسكيه كويس ياخايبه يابنت الخايبة.. اوعي يقع منك وبصالي وضحكت وخرجت.. وانا بلمت شوية من رد فعل خالتي وقولت شكلها معندهاش مشكله وعملت عبيط.. وخرجنا وحطينا الاكل كلنا وبناكل وكل شوية خالتي تقول لبنتها متحطي قدام ابنت خالتك.. متقربي مش عارف اي من ابن خالتك.. وبنت خالتي عماله تحطلي اكل وكمان اكلتني ف بوقي قدامهم وانا عضيت صباعها وهيا صوتت وضحكنا كلنا وقولتلها اصل صوابعك احلي م الاكل وهيا اتكسفت وخالتي وامي بصوا لبعض وضحكوا وقالوا شوف البت بتتكسف ازاي.. وخلصنا اكل وشالوا الاطباق وابويا دخل لبس وقالهم انا رايح مشوار تبع الشغل وممكن اجي بالليل.. وامي قالتله طب استني هلبس وانزل معاك اشتري طلبات للبيت بالمرة.. وابويا وامي نزلوا.. ولقيت خالتي قاعده معايا والبنات ف المطبخ بيغسلوا الاطباق.. وخالتي بتقولي عامل اي واخبارك وصحتك وكلام م الهري دا وانا برد عادي خالص.. ولقيت خالتي بتقولي هوا امك وابوك مكلموكش ف حاجة.. قولتلها حاجة اي دي.. قالتلي اي حاجة يعني.. قولتلها لا محدش قالي حاجة.. لقيتها سكتت كداوسرحت وانا بكلمها وهيا مش هنا.. روحت هزيتها من كتفها وبقولها خالتي خاااالتتتتي.. لقيتها لفت كدا وانتبهتلي وقالتلي بكل تلقائيه منها العهههد وفات بعد الكلمه دي وقالتلي هااااه اااي كنت بتقول اي.. وانا بصتلها كدا وتنحت ف الكلمه.. وهيا قالتلي اي معلش سرحت كنت بتقول اي.. قولتلها بقولك خشي اوضتي نامي شوية عقباب لما امي تيجي.. قالتلي ماشي انا هقوم ارسح شوية وقتمت دخلت اوضتي وانا متمح وسارح ف ام الكلمه اللي طلعالي ف كل حاجة وبقيت مش عارف في اي.. واختي وبنت خالتي خرجوا م المطبخ قعدوا جنبي.. واهتي تقولي مالك سرحان ف اي.. بصتلها وبصيت لبنت خالتي وقولتلهم لاا ابدا مفيش.. لقيت بنت خالتي بتقولي اومال امي فين.. قولتلها ف اوضتي دخلت تنام.. ولقيت بنت خالتي حضنتني اووي وبتبوسني من شفايفي بكل رومانسية واندمجت معايا.. لقيت اختي قامت وشدتها من ايديها وقالتلها يخربيتك امك حوا هتفضحينا.. قومي معايا خلينا ندخل اوضتنا.. وبنت خالتي قامت مع اختي وكول ما هيا ماشية مع اختي لاوضتها لافه دماغها لورا وبصالي لغاية لما دخلوا.. وانا قاعد سرحاااان ولقيت الباب بيخبط قومت فتحت ولقيت مي.. سلمت عليها ودخلت وقالتلي اوماب فين عمو وطنط.. قولتلها نزلوا.. قالتلي وهبه.. قولتلها ف اوضتها مع بنت خالتي.. قالتلي اصل كنت عاوزه هبه شوية كدا.. قولتلها في حاجة ولا اي.. قالتلي اااه هتعملس حاجة كدا واتكسفت وبصت ف الارض.. قولتلها حاجة اي دي يا مي.. اتكسفت اووي وقالتلي هتعملي سويت عشان فرحي خلاص بعد يومين.. قربت منها اووي وقولتلها خليها تنعمهولك اووي عشان دي هتبقي دخلتي عليكي.. لقيتها اتكسفت اووي ووشها احمر وخبطني بايدها ف صدري بدلع وقالتلي بطل بقااا متكسفنيش.. يالا اندهلي هبه.. وندهت اختي وخرجت سلمت علي مي ومي قالتلها ف ودنها واختي ضحكت وقالتلها طب ابوكي فين.. مي قالت لاختي خرج مع باباكي مشوار وتقريبا هيرجعوا بالليل.. مي قالتلها طيب اشتريتي الحاجات.. مي قالتلها اااه كل حاجة جاهزة يالا بقااا عشان نلحق.. اختي قالتلها طيب هلبس العباية ونازل وراكي.. ومي بصتلي وعنيها بصت ف الارض م الكسوف ونزلت وانا قولت لاختي هيا قالتلك اي.. قابتلي بس ملكش دعوة دي حاجات بنات.. قولتلها ايوة يعني هتعملوا اي… بصتلي وقالتلي هعملها سويت عشان فرحها.. ارتحت كدا.. قولتلها اااه سويت.. وقربت من ودن اختي اووي وقولتبها طب ابقي اتوصي اووي بيها وخليها ناعمه زي الحرير وضحكت.. واختي ضحكت وقالتلي اوي انت دماغك رايقه.. ودخلت لبست العباية ونزلت.. وانا لقيت نفسي لوحدي ودخلت اوضه اختي لقيت بنت خالتي قاعده ع السرير.. دخلت وزقيت الباب ورايا بس اتوارب ومتقفلش وهيا شافتني وقامت نطت ف حضني وبقينا بناكل شفايف بعض وانا هاريها تقفيش وحك ف كسها من فوق الهدوم لغاية لما ساحت ولقيتها بتقلعني البنطلون ونازله مص ف زبي زي المجنونه وانا وهيا بقينا ف لحظه ملط وبقيت نايم عليها وبحك زبي بين وراكها وبين شفايف كسها وهيا قفشاه بوراكها وبتحرك جسمها وتحك كسها اوووي ف زبي وتظزوم وكسها مغرق الدنيا ونيمتها ع بطنها وبقيت باخد عسلها بايدي واحطه ف خرم طيزها وانيكها بصوابعي وهياا تزووم اااه اامممم اوووف اااه اوووي ادي اووي اااه نيكني مش قادرة نيكيني.. روحت قايم وحطيت زبي ع خرم طيزها وهيا فلقست وبقا وشها ف السرير وايديها الاتنين فاشخه بيها طيازها.. وتقولي دخله مش قادةر.. عوزاه كله.. افشخني اووي.. وبدخل زبي ف خرم طيزها وهيااا اااه تخيين اووي اووف بيوجع اااه.. ااااه اااي وانا بنيك فيها وماسك شعرها بايدي وزبي نازل رزع ف طيزها وطيازها بتترج قدامي وكسها عمال يجيب وينطر ومغرق السرير تحتها.. لقيتها مرة واحده بتقولي دخله ف كسي بقااا نيكسن مش قادرة افتحني يالاااا اااه كسي ناار عاوز زبك ف كسسسسسييي وراحت نطرت ميتها.. روحت قولتلها لا مينفعش انتي بنت خالتي ولازم اخاف ع سمعتك.. هتفضلي بنت لغاية لما تتجوزي وبعد كدا ابقااا هنيكك براحتك ف كسك.. ووانا بقولها كدا وبنسك فيها وهيا اهاتها طالعه وعيني جات ع الباب ولاحظت خالتي واقفه وبتبص علينا.. ايوة خالتي وعيني جات ف عنيها كمااان.. ودماغي عكلت ايرور ازاي خالتي شيفاني مقلع بنتها ملط وبنيكها ع سرير اختي وشايفه بنتها تحت زبي بتتلوي زي الشرموطه وساكته وبتتفرج كمان.. طب مهي شافتني لازق فيها ف ابمطبخ وسكتت.. معقول تكون عارفه م المرة اللي فاتت اني نكت بنتها.. طب ساكته ليه.. ومحستش غير وبنت خالتي بتقولي نيكنس اووي اووي مالك بتنيك براحه ليه كدا.. ارزعني اووي ااااه خرمي ولع حراام عليك اوووف اااااه.. ومسكتها من شعرها وبقيت برزع فيها اووي ولحمها بيطرقع وطيازها بتترج وايديها بقت ع كسها بتفرك اوووي فييه وبتقولي حرااام عليك بقااا كسسسسي اااه عوزة زبك يدخل كسسسيييي عاوزة اتنااااك ااااه وقولتلها وانا بنيكها اوووي وعيني ف عين خالتي.. اه بقيت باصص لخالتي ف عنيها وخالتي كمان بصالي ف عنيا.. مش هفتحك.. هنيكك ف كسك لما تتجوزي انتي بنت خالتي ولازم اخاف عليكي ولقيتها اترعشت اوووي وكسها نطر مية كتيرر وغرق السرير اووي واترمت ع بطنها وزبي خرج من طيزها.. وببصت لخالتي لقيت خالتي باصه ع زبي اووي ومبرقه وكانها مش مصدقه حجم زبي دا وكل دا كان فاشخ طيز بنتها.. روحت وانا باصص ف عنيها نمت بجسمي ع بنت خالتي ورازع زبي ف طيزها للاخر وهيا صوتت اووي وصوتها كان عالي.. وبقيت برزع ف طيزها وهيا تصرخ اووي وتعيط وتقولي كفاية كفاية اااي اااي اااه اووف وجعني ااااه روحت كابس زبي للاخر وبقيت بنطر لبني ف طيزها وهيا توحوح.. اااه ياااح ياااح لبنك سخن اووي.. اااه بيلسعني من جوا.. اووف كل دا لبن بطني اتملت يالهووي.. اااه.. وطلعت زبي من طيزها واللبن بقا طالع من طيزها وبينزل ع كسها وهيا مفشوخه وخالتي باصه لبنتها وشيفاها مفشوخه وطيزها مفشوخه ومليانه لبن واللبن نازل ع كسها وشايفه ايد بنتها بتدعك كسها بلبني.. روحت وقفت قدام بنت خالتي وهيا مسكت زبي وبقت تمصه وتلحس اللبن من عليه وتبلعه.. واترميت جنبها عريان ملط وخدتها ف حضني وهيا حضاني اووي وبتقولي انا بجد بتبسط اووي معاك.. لسه مفتحتنيش كنت هموت واخد زبك ف كسي.. قولتلها متبقيش عبيطه انتي بنت خالتي ولازم احافظ عليكي لغاية لما تتجوزي.. وليكي عليا لما تتجوزي افشخ كسمك نيك… وضحكت وهيا ضحكت وكل دا وخالتي واقفة بتبص علينا وانا كل شوية ابص بطرف عيني ع خالتي والاقيها واقفه وقولت خلاص كدا مدام متكلمتش يبقي الموضوع ع هواها.. وبعد لما قولت لبنت خالتي هفشخ كسمك وضحكنا لقيتها مرة واحده قامت اتنفضت وقالت يالهووي يالهووي امي امي.. قولتلها يابت امك نايمه جوة.. وحسيو خالتي مشيت رجعت ع اوضتها.. قامت بصت ناحيه الباب وهديت شوية ولبست هدومها بسرعه وخرجت فتحت باب اوضتي بالراحه لقت امها ع سريري نايمه.. خدت نفسها وهديت وقالتلي انا بجد اتمتعت معاك اووي.. قولتلها وانا ليكي عليا محرمكيش من المتعه دي.. وحضنا بعض وقالتلي انا هدخل انضف نفسي بقاا واخد شاور واطلع.. ودخلت تاخد شاور وانا لقيت نفسي دخلت الاوضه ع خالتي ووقفت عن وشها وببصلها اووي وببص لوشها وهيا مغمضه عنيها ومتعرفش اني واقف.. وتقريبا حست ان الصوت سكت وفتحت عنيها ولاقتني واقف ببصلها اووي.. قامت قعدت وقالتلي اي ياواد مالك واقف كدا.. قولتلها ابدا مفيش اصل انتي وحشاني.. بصتلي اووي وضحكت وقالتلي انا بردوو اللي كنت وحشااك.. مااشي.. وقامت خرجت م الاوضه وانا وراها وقالتلي اومال اختك فين.. قولتلها نزلت عند جارتنا انتي عارفه فرحها بعد يومين بقاا ونزلوا عشان تعملها حاجت بنات وضحكت وهيا ضحكت.. وبصتلي وقالتلي عقبال ما اجهزلك عروستك بايدي.. بصتلها اووي وقولتلها لا ملكيش دعوة هيا عجباني كدا وضحكت وهيا ضحكت وخلاص فهمنا بعض وشوية لقيت بنت خالتي خارجه م الحمام ولاقه شعرها ف الفوطه وخارجه ووشها منور زي متكون عروسه جديدة.. وخرجت لقت امها ف وشها اتلبخت.. مممااا مممامممااا.. قالتلها ايوة ياختي ماما.. بنت خالتي قالتلها انتي صحيتي امتتي.. قامت خالتي بصتلي وضحكت وبصت لبنتها وقالتلها لسه صاحيه حالا.. بنت خالتي حطت ايديها ع صدرها واتنفست كدا وقالتلها اصل انا نمت وحسيت الجو حرر قولت ادخل اخد دش.. خالتي بصتلها اووي وقالتلها حمام الهنا ياحبيبتي عقبال حمام فرحك.. وبنت خالتي اتكسفت.. وهالتي بصتلي وبصت لبنتها وقالتلها بس وشك نور يابت بعد الحمام وضحكت.. وبنت خالتي اتكسفت ودخلت اوضه اختي تكمل لبسها.. وخالتي بصتلي اووي وقالتلي وانت مش هتقوم تاخد دش انت كماز.. قولتلها شوية كدا.. بصتلي وقالتلي ليه في جوله تانية وضحكت.. بصتلها وقولتلها جوله اي.. بصتلي اووي وقالتلي بص انا عارفه م المرة اللي فاتت انك بتنام مع بنتي.. زخوفت تكون فتحتها بس بعد لما شوفتك انهارده وشوفت ازاي انت راجل ومحافظ عليها انا هسيبهالك وخصوصا انك دكر بجد وقادر عليها.. اصل بنتي دي مش عاوزة غير دكر زيك كدا.. وكلام خالتي نازل ع ودني ومش مصدق وازاي الامور بقت ع المكشوف كدا لا وكمان عوزاني افضل مع بنتها زي منها.. قولتلها ياخالتي الموضوع مش كدا بسسس بسسس.. قالتلي مش عاوزة اعرف حاجة.. لنا قولتلك انا معنديش مشكلة خلااص.. بس فى حاجة مهمه اووي اووي لازم تعرفها.. قولتلها هيا اي.. قالتلي بص.. وسكتت. قولتلها في اي.. قالتلي لا خلاص مفيش مفيش.. وسكتت وانا قومت اخد دش وفضلت تحت الميه بحاول استوعب اللي حصل.. واختي كانت خلصت وطلعت وانا خارج م الحمام لقيت اختي وخالتي قاعدين وبيتكلموا.. وانا قولتلها خلاص خلصتي.. قالتلي اااه خلصت.. اوعي بقاا ادخل اخد دش احسن ملزقه.. وضحكت وخالتي ضحكت وانا دخلت اوضتي وكملت لبس وخرجت وامي كانت رجعت من برا واختي خرجت دخلت اوضتها.. ولقيت بنت خالتي وشها منور ومسرحه.. اختي قالتلها بت اوعي يكون اللي ف بالي حصل.. بنت خالتي قالتلها اااه حصل طبعا.. اختي قالتلها يخربيتك وامك.. مش خايفه تشوفك.. قالتلها لاا بعد لما نامت عملنا سوا.. واختي بصت ع السرير وقالتلها يخربيتك اي كل دا غرقتيلي سريري.. بنت خالتي قالتلها معرفش بحد ياهبه اهوكي بيخليني ف دنيا تاني ومبحسش بنفسي وبفضل اجيب كل اللي جوايا لغاية ما جسمي يتهد.. وفضلوا يضحكوا سوا.. وامي وخابتي دخلوا المطبخ يعملوا الاكل.. وسمعت خالتي بتقول لامي خالتي: بقولك اي ياختي انتي لازم تفاتحي الولاد ف الموضوع اياه امي: ياختي كل لما اجي اقوله معرفش لساني يتربط ومقدرش اقوله خالتي: ياختي الواد خلاص كبر وكبر اووي اووي.. وضحكت امي: منا عارفه ياختي وشوفته وضحكت.. لقيت امي لفت لخالتي وحطت ايديها ف وسطها وقالتلها.. وانتي عرفتي بقاا منين ان الواد كبر اووي خالتي: بصي ياختي هقولك بس خلي الكلمتين دول بيني وبينك امي: طبعا ياختي قولي خالتي: فاكرة المرة اللي فاتت لما نزلت انا وانتي نروق شقته البت مي وبعد ما خلصنا ونزلت انا وبنتي وكانت نازله مفشخه ع السلم وقولتلك امي: اااه طبعا فااكرة.. وانتي قولتيلي تلاقيها كانت هاريه نفسها فوووق خالتي: بعد لما روحنا ياختي البت خريت ع الحمام استحمت وخرجت دخلت اوضتها نامت وانا قولت ادخل هدومها واغسل ولقيت ياختتي اندر البت غرقااان لبن رجااااله.. يتعصر عصر كدا ينزل لبن.. بصراحه اتخضيت وخوفت البت تكون اتفتحت ومبقتش عارفه اروح فين واجي منيز واعمل اي ولقيت نفسي بجسب سويت واستنيتها تصحي وقوبتلها تتالي يابت انضفك وبعملها سويت وبصيت بخباثه كدا عليها لقيتها لسه بالبرشامه.. هديت ياختي وخدت نفسي وارتاحت وقولت لازم اعرف اي الموضوع.. وانهارده بعد لما نزلتوا البت جارتكوا خدت هبه عشان تعملها سويت عشان فرحها وانا دخلت نمت ف اوضه ابنك وصحيت ياختي ع صوت اهات واحده بتتناك واتسحبت لقيت الواد ابنك ماسك بنتي ع السرير وهاريها ياختي ببتاعه اللي عامل زي الشومه والبت نايمه تحت منه وسيباله نفسها وسايحه خالص وقالتله افتحني وهوا مرضيش وقالها انتي بنت خالتي وكان راجل بجد يحيمه لشبابه.. بس يابت دا مسبهاش غير لما هدها خالص.. بس اوعي تحيبي سيرة لحد ولا حتي الواد ولا ابوة.. انا ياختي هسيبه يريحها مدام هوا محافظ عليها لغاية لما نخلص بقااا من موضوع العهد دا ياختي وبعد كدا نشوف لو الواد عاوز البت مش هلاقي راجل احسن منه ليها.. لقيت امي بصالها ومتنحه وقالتلها امي: يالهوي يخربيتك بقاا شايفه بنتك بتتناك قدام عينك وساكته خالتي: يابت بقولك عمل معاها من ورا والبت بنت بنوت زي ما هيا امي: بصتلها وقالتلها فكرك لو جوزنا الواد للبت ممكن نخلص من الموضوع اياه خالتي: بصي ياختي انا مظنش انه هينفع. دا عهد علينا من زمااان.. انتي نسيتي ياختي ولا اي.. نسيتي انتي وانا نبقي مين ولا ولاد مين.. امي: بصتلها اووي وبصت تاني وكملت الاكل وقالتلها لا ياهتي منستش.. هي دي حاجة تتنسي وكملوا الاكل عادي وحسيت امي خارجه روحت جريت قعدت ف الصاله عادي وامي خرجت لقتني.. قالتلي انت قاعد هما من امتي.. قولتلها لسه خارج من اوضتي.. قالتلي ماشي.. وهيا ماشية بصالي اووي كاني اخدت الميدالية الذهبيه ف الاولمبياد.. ودخلت اوضه اختي وبصت لملاية السرير وشافتها متبهدله منش شهوة كس بنت خالتي وغرقااانه.. قامت امي لمت الملاية وقالت اصل هغسل وبصت لبنت خالتي وقالتلها وشك منور اووي يابت واحلووو وضحكت.. وبنت خالتي بصت لاختي واختي بصتلها وقالت بكسوف لامي شكرا ياخالتوا وامي خرجت م الاوضه وراحت للمطبخ وسمعت بنت خالتي بتقول لاختي.. يالهههوووي خالتو هتشوف اللي ع الملاية.. يالهووي هنقووولهااا اي لو سالتنا هبه: مش عارفه.. يخربيتك انتي يعني مش قادرة تمسكي نفسك بنت خالتي: مش قادرة ياهبه بجد مبقدرش امسك نفسي قدامه وبلاقيني ضعف وسلملتله نفسي هبه: خلاص خلاص هنقولها اي حاحة.. قوليلها ميه او الكريم وقع عليها او اي حاجه ولقيت امي دخلت المطبخ وماسكه الملاية وخالتي بتبصلها وتضحك وقلالتها شوفتي بقااا امى: يالهوي ياختي دا البت مبهدله الدنيا.. دي البت فعلا مينفعهاش اي راحل.. دي عاوزة دكر بجد خالتي: وانا بصراحه بعد اللي شوفته مش هسيبها غير لابنك امي: ياختي وانا مش هلاقي احسن منها.. بسسس بسسسس خالتي: فاهمه ياختي فاهمه.. مش عاوزة العيال تدخل تجربه وتبوظ عشان الموضوع ايااااه.. انتي لازم تتصرفي بقااا وتخلصي الموضوع دا بسرعه.. خلاص العيال كبروا ووقتهم كدا ينفذو هما كمان العهد امي: ياختي لما يجي ابوه من برااا هنشوف هنفاتحه ف الموضوع دا ازاي خالتي بصت لامي اووي وضحكت وخبطت امي ع صدرها.. وقالتها ابوة مين فيهممم وضحكت وامي قالتلها يخربيتك يابت اقصد جوزي.. وضحكت وانا اتصدمت فششخ.. احااااا يعني دا مش ابويا.. طب مين ابويا.. احا انا ابن مين.. ولقيت نفسي بهديني وبقولي اتقل واصبر هتعرف كل حاجة ف القصه الجاية اللي اسمها العهد وهتبقي تكمله لدي انتظروني ف جزء جديد بالسلسلة الرابعة [/QUOTE]
إدراج الإقتباسات…
التحقق
1+1
رد
قسم قصص السكس
قصص سكس محارم
ودي كانت البداية | السلسلة الثالثة | ـ عشرة أجزاء
هذا الموقع يستخدم ملفات تعريف الارتباط (الكوكيز ) للمساعدة في تخصيص المحتوى وتخصيص تجربتك والحفاظ على تسجيل دخولك إذا قمت بالتسجيل.
من خلال الاستمرار في استخدام هذا الموقع، فإنك توافق على استخدامنا لملفات تعريف الارتباط.
موافق
معرفة المزيد…
أعلى
أسفل