مكتملة الهروب إلى تركيا | السلسلة الأولي | ـ عشرة أجزاء (1 مشاهد)

ا

ابيقور

زائر
اصدقائي الاعزاء وحشتوني جدا
ياتري لسة فاكريني
طيب للناس اللي متعرفنيش واللي نسيتني انا ابراهيم عمري الآن 55 عام ورجعتلكم بقصة جديدة اتمني تعجبكم زي باقي القصص اللي نشرتها في منتدي العنتيل القديم والقصة الجديدة إسمها.
.
الهروب إلى تركيا

الحلقة الاولى

ودلوقتي عاوز افكر معاكم بصوت عالي واقول أن غالبا الحاجة اللي بتحصل بدون ترتيب بتكون جميلة واعتقد انكم معايا في الكلام ده

انا بقول الكلام ده عشان القصة دي حصلت بدون ترتيب مني ولا حتى مجرد تفكير وكان بيحصل معايا حاجات غريبة وقرارات اغرب ومعرفش أن القدر بيقودني لحاجات غريبة وجديدة بعد ما كنت وصلت لحالة من اليأس والملل وبدون مبالغة حالة من القرف من كل حاجة وده بسبب عدم الاستقرار النفسي في البيت
بسبب انعدام الحب أو نقدر نقول موت الحب أو حصل عند مراتي حالة من التشبع وبقت عاوزة تكون ام وبس مش زوجة لدرجة ان كل واحد فينا بينام في اوضة لوحده وبقت الوحدة محاصراني من كل الاتجاهات وكل ليلة افضل طول الليل افكر في حلول والبدائل
وكان آخر حل عندي أني اتكلم مع مراتي عشان نشوف طريقة نجدد بيها حياتنا ونستعيد الحب اللي مات
بس للاسف هي رفضت اخر امل ان الحياة ترجع لينا وقالت احنا خلاص كبرنا وبعدين المرض عامل تأثير ومش هعرف اديلك اللي انت عاوزه
مع اني عارف ومتأكد أنها بقت كويسة جدا بس هي بتحب تعيش دور أنها كبرت عكسي انا تماما
انا متفائل ومقبل على الحياة واحب أعيش حياة الشباب وعندي كمية معقولة من الرومانسية
المهم فقدت الامل في مراتي وبدأت أفكر في نفسي طالما رسالتي انتهت معاها والاولاد كبروا واتجوزوا وهي مش بتقعد معايا في الشقة زي ما بتقعد عند اولادها يعني الوحدة محاصراني زي ما قولت فخطرت في بالي اني اعمل تسوية معاش واخد مكافأة نهاية الخدمة واعمل اي مشروع يشغلني
وفعلا خرجت معاش مبكر ومعايا مبلغ محترم وبدأت استشير اصدقائي عن المشروع اللي ممكن اعمله وبناء على الحالة الاقتصادية للبلد الكل اجمع أن إقامة أي مشروع في الوقت ده هتكون نسبة النجاح قليلة والكل نصحني أني أعمل وديعة واخد الفوائد اعيش منها وهنا انا ندمت على قرار المعاش المبكر لان كدا الوحدة هتزيد والوقت هيكون طويل وممل وانا زي ما قولتلكم مقبل على الحياة وشكلي مش عجوز ولا ملابسي ولا اسلوب كلامي كمان وبقيت مدمن فيس اكتر من الاول واتعرفت على ناس جديدة ومنهم صديقة من عمري عراقية لكن لظروف العراق الأمنية والسياسية والاقتصادية سافرت هي وأسرتها تعيش في تركيا وبقت تحكيلي يوميا مميزات تركيا وان الحياة فيها حلوة وخطرت في بالي اني اسافر تركيا واخدت رأيها وتناقشنا في الموضوع من كل الجوانب وكان أهم حاجة عندي موضوع اختلاف اللغة فضحكت الصديقة وقالت دي اسهل حاجة هنا لان كل مكان تذهب إليه يكون موجود مترجم ويوجد اماكن لتعليم اللغة وسألتها عن فرص العمل خصوصا أن عمري تعدى الخمسين
فقالت فيه فرص عمل للعمر ده وان جوزها وابناها لم يستغرقوا اكتر من اسبوعين ووجدوا عمل مناسب واعطتني صورة عن تركيا أن الحياة هناك وردي
وفكرت كثيرا جدا اني اسافر ومعي المال اللي يخليني لا اخاف واقنع نفسي أنها رحلة لمدة أسبوعين لتغيير الجو وإذا ما حصل توفيق اعود بلدي من جديد
وقررت فعلا السفر وعملت كل الإجراءات وحجزت موعد السفر ومراتي كانت عند أحد الأولاد كالعادة فذهبت إليها واتصلت بباقي الاولاد وحضروا وابلغتهم بقراري وكانت مفاجأة ليهم كلهم اني اقولهم اني مسافر في الصباح الباكر
فقالت زوجتي يعني خلصت كل الإجراءات وتبلغنا النهاردة بموعد السفر
فقولت لها انتي اصلا مش عايشة معايا وانا عايش لوحدي حتي لو انتي في البيت والأولاد كانوا متفهمين الوضع عشان عارفين كل المحاولات اللي عملتها مع زوجتي وملتمسين العذر لقراري وفضلت أهزر مع الاولاد وكل واحد اتصل بزوجته وقضيت الليل كله معاهم وودعتهم ونزلت من عندهم اروح بيتي اخد الشنطة واطلع على المطار
لقيت اولادي في المطار منتظرين وصولي هناك وكانت مفاجأة حلوة منهم وطلبوا مني اني ارجع تاني عشان هما حسوا اني مسافر ومش راجع وطلبوا اني اتصل اطمنهم واني أسامح والدتهم وطمنتهم اني سأحاول تنفيذ مطالبهم وتم الوداع بالدموع
وركبت الطائرة التي ستنقلني لحياة جديدة
فهل ستكون رحلة للاستجمام أو رحلة طويلة أو استقرار نهائي

ده اللي هنعرفه في الحلقات القادمة

.
.
.
.


الحلقة الثانية
.
.
.
.
وقفنا الحلقة اللي فاتت عند لما ركبت الطيارة وقبل ما اركب كتبت رسالة لصديقتي العراقية قولتلها اني خلاص في المطار وهي طبعا عارفة معاد السفر وردت عليا وشرحتلي اعمل ايه لما اوصل تركيا وفعلا وصلت مطار اسطنبول وهي كانت كاتبة كذا جملة بالتركي عشان لو ملقتش مترجم أعرف اتصرف علي طريقة أحمد ذكي في فيلم النمر الاسود وفعلا وريت الكلام لواحد تركي وكان عمره قريب من عمري وكانت الجملة هي اريد اركب اتوبيس مدينة سامسون وكان رجل محترم واصطحبني وساعدني في تشغيل النت على الفون ولم يتركني الا وانا في محطة الاتوبيس اللي هيوديني مدينة سامسون اللي فيها صديقتي وانا كنت عارف أن المسافة كبيرة وهي قالتلي اني اركب من اسطنبول ليلا عشان اوصل عندها في الصباح وفعلا حجزت التذكرة وتركت شنطتي في الامانات وتجولت في اسطنبول في المنطقة المحيطة بموقف الاتوبيس حتى جاء موعد الاتوبيس وركبت وصديقتي متواصلة معايا خطوة بخطوة وقالت الصبح لما اوصل هلاقيها منتظراني في الموقف وفعلا في العاشرة من صباح اليوم التالي وصلت ونزلت من الاتوبيس وهي لما شافت الاتوبيس اتصلت على النت وقالت إنها موجودة وكنا نعرف بعضنا من تبادل الصور بيننا وتلاقينا وهي شافتني الاول ولقيت حد بيقول يا إبراهيم بصيت ورايا لقيتها هي
بصيت حواليا وسلمت عليها ولا اراديا لقيت نفسي باخدها بالحضن وهي تجاوبت معايا وبعد السلام و الترحيب ركبنا تاكسي وهي تكلمت مع السائق باللغة التركية والسائق لقيته بيقول تمام ضحكت وقولتلها ده عربي
قالت لا تمام دي تركي وبعد مسافة مش كبيرة وقف التاكسي ونزلنا لقيت فندق ودخلنا وهي اتكلمت طبعا وتم حجز غرفة وقالتلي تعال نشوف الغرفة ونحط الشنطة وننزل تاني وفعلاً طلعنا وكله تمام ونزلنا
لقيتها بتقولي يالا بينا
قولتلها على فين
قالت إنت ضيفي النهاردة وخرجنا من الفندق وبنمشي وبنتكلم وقالتلي أن بيتها قريب من هنا ومش هينفع ندخل سوا فتمشي ورايا لحد ما نركب الاسانسير وفعلاً عملت زي ما قالت ونزلنا الدور الاخير وفتحت الباب ودخلنا شقتها وطبعا انا وهي بنكلم بعض كتير اوي وكل يوم بنفتح كاميرا وبنكون سوا وعارف كل تفاصيل بيتها وكل تفاصيل يومها وكنت بنيكها فيديو وبعدين غيرت ملابسها ودخلنا المطبخ سوا وجهزت الأكل وأكلنا سوا في المطبخ وبعدين قالتلي ادخل خد دوش وفعلا اخدت دوش وهي دخلت بعدي تاخد دوش وانا انتهزتها فرصة واخدت حباية فياجرا مصرية لأني متوقع اللي هيحصل ولقيتها بعد نص ساعة ملكة جمال داخلة عليا وانا صفرت وهي ضحكت وقالت كأنك اول مرة تشوفني كدا
قولتلها الفيديو حاجة والحقيقة حاجة تانية خالص وجات قعدت جنبي وطبعا احنا زي ما قولتلكم واخدين على بعض فمفيش كسوف ولا مقدمات وفورا اخدتها في حضني وقولتلها أخيرا في حضني بجد وحاسس بجسمك
قالتلي آه اخيرا الحلم اتحقق وبقيت ابوس كل حتة في وشها وهي بردو وقولتلها عاوز أنام في حضنك على سريرك اللي ياما حلمنا أننا سوا عليه ودخلنا اوضة النوم ولزقت فيها من ورا وبقيت ابوس رقبتها واعصر بزازها وادعك زبي في طيزها واتغزل في جسمها وانا بقلعها هدومها واقلع انا كمان لحد ما بقينا ملط وبعدين لفيتها وحضنتها وبقيت ابوس شفايفها وامص رقبتها واعصر بزازها وادعك حلماتها وهي توحوح وتقول اخخ ياما حلمت اني في حضنك وبتمتعني بالطريقة المصرية واحقق كل التخيلات اللي كنا بنتخيلها سوا وانا اقولها هعمل فيكي بجد كل اللي عملناه فيديو وهي تقول اوووووف ايوا عاوزة كل اللي حلمنا بيه وعاوزة اسمع منك كل الكلام اللي كنت بتهيجني بيه وانا نيمتها وبقيت ابوس جسمها من فوق وانزل لتحت لحد ما وصلت لصوابع رجلها وبقيت أمص صوابعها واقولها فاكرة يا بشرى لما قولتلك اني لو قابلتك هبوس والحس كل حتة في جسمك حتى صوابع رجلك
قالت اح وصدقت في كلامك يا ابراهيم وبقيت ابوس في رجلها وانا طالع لفوق لحد ما وصلت وراكها وبقيت الحس وامص وراكها ووصلت كسها وبدأت أمشي طرف لساني على شفايف كسها وهي تقول اوووووف كان نفسي اجرب لحس الكس منك عشان اعرف المتعة اللي انت حكيتلي عليها وفعلا عندك حق دي متعة قوية وانا بقيت اهيجها بالكلام اللي كنا بنقوله في اتصالاتنا زي مثلا هو نزار جوزك مش بيعرف يلحس كسك
تقولي لا طبعا ولا بيعرف يمتعني كدا ولا كان بيعرف يخليني انزل عسلي إنما أنت بكلامك كنت بنزل مرة واتنين وانا اقولها خلاص تعال يا نزار اتفرج عليا وانا بلحس كس مراتك واتعلم مني ازاي تمتعها وهي كانت في الاتصال بتهيج من التخيلات دي وهاجت اكتر عشان احنا سوا حقيقي وبقت تقول اححح اتفرج يا نزار وانا اقولها اللي ميعرفش قيمة الكس ده يكون ايه تقول يكون راجل خول اقولها يعني نزار راجل ايه تقول خول ومتناك وانا بلحس وبدخل لساني في كسها وبدعك حلمات بزازها وللعلم من كتر كلامنا سوا هي اتعلمت اغلب الكلام المصري وبقيت افرش كسها بزبي واقول شوف يا نزار زبي بيعمل ايه في كس مراتك وهي تقول احححح اوووووف نيكني يا ابراهيم خلي نزار الخول يتعلم منك اصول النيك وتبص يمينها أو شمالها وتقول اتفرج يا نزار يا ابن المنيوكة نيك الرجال ازاي وانا دخلت زبي في كسها وهي هاجت أوي وبقت تقول اححح كسمك يا نزار شوف النيك ازاي وارزع في كسها وهى توحوح وتقول ارزع كمان ونيكني بزبك ونيكني بكلامك خلي نزار جوزي يتعلم النيك بالكلام واقولها اتناكي واتشرمطي خلي نزار يشوف مراته ازاي تتشرمط وهي تقول احححح اوووووف انا منيوكتك انت وشرموطك انت يا إبراهيم انت اللي علمتني ان النيك متعة مش تأدية واجب زي ما عودني نزار جوزي الخول وخليتها تركبني وتنيك نفسها وهي بقت تصرخ من المتعة وتقول أنا كدا بتناك وكسي ينيك زبك اللي جنني وحببني في النيك وترزع وتتنطط على زبي وبعدين خليتها خدت وضع الفرنساوي ودخلت زبي في كسها من ورا وبقيت ارزع وابعبصها في طيزها وهي تصرخ وتقول ارزع في كسي وطيزي واضرب طيزي وتقول احححح هو ده النيك اللي يمتع فين اخواتي وبناتهم يتفرجوا وانا اقولها اهم اخواتك النسوان قاعدين يتفرجوا وهي تكلم اخواتها كأنهم معانا وتقول اتعلموا النيك من حبيبي ابراهيم شوفوا المتعة اللي انا فيها مع ابراهيم جوزي وعشيقي وحبيبي وانا ارزع في كسها وابعبصها واضرب طيزها وهي نزلت مرتين وقالت حرام عليك اول مرة في حياتي انزل مرتين والتالتة قربت قولتلها لما تقربي تنزلي قولي عشان ننزل سوا وفعلا صرخت وقالت هات لبنك معايا
وبقت تصرخ وتقول نيكني يا ابراهيم نيك بشرى مراتك حبيبتك شرموطك منيوكتك نيكني أمام جوزي واخواتي عشان يتعلموا الشرمطة
ونزلنا سوا وقمنا دخلنا الحمام سوا واخدنا دوش سوا مع شوية لعب وتحسيس وبوس وخرجنا عريانين نمنا على السرير وانا زبي واقف لسة من تأثير البرشامة ونامت في حضني شوية وهي تحسس على صدري وتلحس حلماتي وتبوس صدري وتنزل لحد ما وصلت زبي وبقت تمص زبي زي المجنونة ونيكتها نيكة اجمد من الأولي مع التخيلات اللي كنا متعودين عليها وخلصنا نيك واكلتني بايديها وكنا وصلنا بعد العصر
قولتلها لازم امشي
قالت هتعرف ولا انزل معاك
قولتلها لا اعرف اروح الفندق وحدي وفعلاً لبست ونزلت روحت الفندق و...

بكرة نعرف ايه اللي هيحصل


الحلقة الثالثة
.
.
.
.
وقفنا الحلقة اللي فاتت عند لما رجعت الفندق وفي الاستقبال لقيت مترجم وقولتله على رقم الغرفة واخدت منه المفتاح وطلعت الاوضة قعدت شوية وكان الليل دخل نزلت اتمشيت شوية في المنطقة المحيطة بالفندق خوفا من اني اتوه وبشرى كل ما تلاقي فرصة إنها فاضية تكتبلي رسالة وانا ارد عليها واتفقنا انها تصحيني بدري عشان اروحلها بدري اقضي اليوم معاها وده كان يوم سبت وجوزها بيكون اجازة من الشغل يوم الاحد وبعت رسايل لاولادي طمنتهم إني بخير وطبعا من المجهود الكبير اللي عملته من سفر ونيك نمت بدري وصحيت بدري لوحدي واخدت دوش ولبست ولقيت بشرى بتتصل الساعه التاسعة صباحاً وانا رديت بسرعة
قالت اووووه انت صاحي
قولتلها اه من بدري
قالت طيب انزل تعالى عشان نفطر سوا
قولتلها تمام مسافة السكة وفعلاً نزلت روحتلها فورا عشان البيت قريب من الفندق واول ما دخلت لقيتها لابسة برا واندر بس

قالت ده من ضمن احلامنا وانا بردو قلعت وفضلت بالبوكسر وجهزنا الفطار سوا وفطرنا وهزرنا ولعبنا وقولتلها فاضل حلم عاوزين نحققه قالت ايوا نفسي نحقق كل احلامنا وانا عارفه ايه هو الحلم
قولتلها طيب ايه هو
قالت انك تفتح طيزي
قولتلها صح
قالت وانا نفسي تفتحها عشان اجرب نيك الطيز وبدأنا نحضن بعض ونبوس بعض وطلبت منها كريم وجابت الكريم وبقيت اهيجها والحس كسها وفي نفس الوقت ابعبص طيزها بالكريم ودخلت صباع وبقيت ادخله واخرجه لحد ما طيزها اتعودت وبقيت اوسع طيزها وانا شغال لحس في كسها ودخلت صباعين وهي بتتألم شوية وتهيج شوية وفضلت كدا لحد ما حسيت أن طيزها وسعت وخليتها اخدت وضع الدوجي وبدأت أدخل زبي في طيزها بالراحة وكل ما ادخل جزء من زبي استنى شوية وهي بتتألم بس بتحاول تستحمل وتساعدني عشان من زمان وهي نفسها تتناك فى طيزها وفعلا دخلت زبي كله في طيزها وفضلت ثابت شوية لحد ما حسيت انها اتعودت وبدأت اسحب زبي بالراحة وادخله بالراحة وكل مرة ازود السرعة وهي بتلعب فى كسها وبدأت اسرع في نيك طيزها وهي بدأت تستمتع وبقيت ارزع في طيزها وهي تصرخ وتقول ارزع كمان ونيكني في طيزي الشرموطة وشرمطني اوي لحد ما نزلت في طيزها وهي نايمة على السرير ومش قادرة تقوم وانا نمت جنبها

وبعد فترة هي اتكلمت وقالت كنت هقولك بلاش من الألم بس دلوقتي لا كنت هندم لو قولتلك كفاية دي متعة قوية وقومنا دخلنا الحمام سوا واخدنا دوش سوا ورجعنا على المطبخ عملنا شاي وشربنا الشاي واحنا في حضن بعض وبعدين قالت تعال نعمل الاكل سوا ودخلت المطبخ وانا قاعد معاها وكل شوية اقف وراها والزق زبي في طيزها وابوسها واعصر بزازها وده كمان من الحاجات اللي اتخيلناها في الاتصالات إللي بينا وهي واقفة
قولتلها وطي شوية وهي سمعت الكلام وانا دخلت زبي في كسها من ورا شوية كدا وخرجته وقولتلها يالا كملي الاكل وهي تقول لا كمل انت النيك ونهزر ونلعب لحد ما خلصت الاكل واكلتني بايديها بردو وبعدين نيكتها نيكة اجمد من الأولي في كسها وقولتلها انا همشي وانتي تقعدي في مياه دافية عشان طيزك تخف وترتاحي بكرة عشان جوزك اجازة وبعد بكرة افشخ طيزك تاني

وفعلاً نزلت من عندها العصر اتمشيت شوية وبعدين روحت الفندق وطلعت غرفتي واتصلت باولادي بالنت وكلمتهم شوية وبعدين فتحت الفيس وبكلم اصدقائي واقاربي ومن ضمن الأقارب كان إبن عمي وانا كنت منزل على صفحتي إني مسافر تركيا وهو لما شاف لقيته بيكتبلي إنه زعلان اني مقولتش وفضلت اهزر معاه ولقيته بيقولي يا أبن عمي انا كنت عاوز اديلك عنوان بنت اخوك وللعلم إحنا في الصعيد نقول بنت اخويا مش بنت ابن عمي أو بنت ابن خالي والعم نقول عليه ابويا فلان

المهم قولتله هي هنا مش في مصر
قالي لا يا سيدي سافرت من شهر
(وهي مقيمة في تركيا مع بنتها وكان معاها جوزها من كذا سنة واشتغلت في الأزياء وفتحت اتيليه وشغالة كويس وجوزها طلقها وهي رفضت ترجع مصر غير كل فترة تنزل اسبوع او اسبوعين وترجع تاني وحاليا عايشة هي وبنتها في اسطنبول وابوها كل شهرين يروح يقعد معاها كام يوم وبعدين اخوها بردو يروح كام يوم والأمور ماشية كدا بالتبادل )
فهو قالي وجودك انت هناك هيريحنا من السفر قولتله يعني إيه

قالي انا هخليها تتصل بيك وتشرحلك تروح عندها ازاي وعلى الأقل ياعم تلاقي أكلة حلوة احسن من اكل الفنادق اللي مش بينفع معانا وضحكنا سوا وقولتله زي الفل بس انا عندي موعد مع صديق هنا يوم الاتنين قالي هي تكلمك وتنسقوا مع بعض وبعد ربع ساعة لقيت بنته بتعلق على المنشور بتاعي وبتقول خيانة يا عمي كدا تكون في بلدنا ومعرفش وبعدين كلمتني علي الخاص واتصلت بيا وعاتبتني وكانت عاوزاني اروح عندها في نفس اليوم

قولتلها على فكرة أنا في سامسون
قالت يالهوي ده سفر
قولتلها وعندي موعد مع صديق يوم الاتنين هيشوفلي شغل هنا
قالت لا طبعا أنا هسمحلك بس انك تقابله في الموعد المحدد بينكم عشان انا عارفاك بتحب تحافظ على المواعيد والوعود
قولتلها حبيبة عمك برافو عليكي انك لسة عارفة
قالت طبعا ياعمي بس تقابله يوم الاتنين وتركب من عندك في نفس اليوم بالليل عشان توصل عندي الصبح

قولتلها تمام اوامرك يا مزتي قالت يااااه يا عمي وحشتني الكلمة دي منك يا حبيبي وضحكنا

قالت على فكره بنتي هويدا هتتجنن عاوزة تشوفك من كلامي عنك
قولتلها خلاص معادنا يوم الثلاثاء الصبح وقالت متشيلش هم الشغل هنا في شغل مستنيك واكمل الإغراء واقولك أن فيه سرير في فندق عشر نجوم عشان عمي حبيبي قولتلها تسلميلي يا مزتي وقفلت معاها

يوم الأحد بشرى كل ما تلاقي فرصة تكتبلي وانا قولتلها أن فيه موضوع مهم بس يوم الاتنين نحكي لما اجيلك وفعلاً روحتلها يوم الاتنين الصبح وعملنا اصطباحة بنيكة رومانسية وبعدين حكيتلها الموضوع كله بالتفصيل وهي زعلت وعيطت وفضلت اهزر واضحكها وقولتلها انا كل فترة مقدرش دلوقتي احددها لازم اجيلك ده في حالة اني هقعد فترة طويلة أما لو مرتحتش ونويت ارجع مصر فلازم اجيلك بردو اودعك انتي وكسك وطيزك ونيكتها نيكة قوية في طيزها وفضلت نايمة في حضني مش عاوزاني اقوم

قولتلها جوزك قرب يجي ونزلت بالعافية منها ورجعت الفندق وبنت اخويا كل شوية تبعت رساله لحد ما ركبت الاتوبيس فعلا وقولتلها خلاص بقا. نامي والصبح انا هتصل بيكي لما اوصل اسطنبول
قالت ماشي ونمت طول الليل في الاتوبيس لحد ما وصلت اسطنبول واتصلت بيها وهي قالتلي اركب تاكسي واديني السواق وفعلاً حصل وهي شرحت للسواق المكان وبعد حوالي نص ساعة السواق وقف وحاسبته واخدت الشنطة ولسة بطلع الفون عشان اتصل لقيت إيمان بنت اخويا بتنده عليا من بلكونة وقالتلي اطلع وفعلا طلعت
لقيتها فاتحة الباب وواقفة على السلم وسلمت عليا بالحضن الجامد وبنتها واقفة وانا مشوفتهاش من كذا سنة فلقيتها كبرت وبقت عروسة وبتسلم عليا بالايد وهي مكسوفة

أمها قالتلها ده جدو هيما تاخديه بالحضن واخدتها انا في حضني وقولتلها كبرتي يا دودو وبتتكسفي ودخلنا الشقة وقعدنا وامها قالتلها جدو هيما غير جدو صابر ده بقا بيحب الهزار وهتلاقيه معاكي اصغر منك وضحكنا وجهزت الفطار وفطرنا وقالت انا هسيبك بقا مع المزة دي وانت لو هتنام نام وانا مضطرة انزل عشان الاتيليه ونتقابل بقا لما ارجع ونحكي براحتنا قولتلها تمام وهي نزلت

والحلقة الجاية نشوف ايه اللي هيحصل



الحلقة الرابعة

وقفنا الحلقة اللي فاتت عند لما ايمان نزلت تروح شغلها وبعد ما نزلت
قالت هويدا عندي شاي وقهوة ونسكافيه تشرب ايه يا جدو
انا فكرت بسرعة في الكلام اللي قالته ايمان عني لبنتها اني بحبوح وبحب الهزار وكدا يعني فكان لازم اتصرف تصرفات تخلي هويدا تصدق الكلام ده واشيل الحواجز بالتدريج عشان انا عارف ان الشباب سواء بنات أو اولاد محتاجين معاملة خاصة وكل الكلام ده مخادش من تفكيري الا ثواني وقولتلها طيب انتي بتحبي ايه في المشروبات دي قالت نسكافيه ولسة هتتكلم قاطعتها وقولت انا هشرب اللي بتحبيه انتي
لقيتها فرحت اوي وقالت عسول يا جدو
قولتلها طيب اعملي النسكافيه يا روح جدو وهنا فرحت اكتر وبقت تتنطط وتقول طيب ممكن ابوسك بقا على الكلمة دي
قولتلها البوسة مينفعش معاها استئذان وجات تجري عليا وانا فتحت ايدي ودخلت حضني وباستني من خدودي وانا مفيش حاجه في تفكيري خالص ودخلت المطبخ وانا دخلت وراها
قالت عاوز حاجه يا جدو
قولتلها لا يا روحي انا بس جيت اشوفك وانتي بتعملي واساعدك واتأكد انك ست بيت شاطرة وضحكنا سوا واخدنا النسكافيه وخرجنا قعدنا في الصالة وهي قاعدة قصادي
فقولتلها قاعدة بعيد عني ليه تعالي هنا جنب جدو هيما يا روح جدو
لقيتها فرحت اوي وبسرعة جات قعدت جنبي وانا فردت ايدي وبقت في حضني وهي فرحانة وسندت رأسها على كتفي وقولتلها مالك بقا فرحانة اوي كدا ليه من كلمتين عاديين اوي قالت اقولك بصراحة حضرتك مختلف عن جدو صابر خالص
قولتلها طيب طالما مختلف يبقا بلاش الرسميات دي وحضرتك وبعد اذنك والحاجات دي
قالت وده كمان اختلاف
ده هو لازم حضرتك ولو سمحت وده عيب وده مينفعش وده معرفش ايه وعمره ما هزر معايا ولا دلعني ولا سمحلي ادلع عليه ولا حسسني بحبه وحنانه وحاجات كتير وعشان كدا فرحت اوي بكلامك

قولتلها كل إنسان ليه اسلوب في التعامل وانا عكس جدك صابر خالص يعني تقدري تعملي وتقولي اي حاجة نفسك فيها معايا مش انا جدو بردو
قالت احلى جدو في الدنيا واقولك حاجة من غير زعل
قولتلها انا لسة بقولك تقولي اللي نفسك فيه يبقا هزعل ازاي

قالت أنا لما عرفت انك جاي كنت قلقانة منك ومش عارفه هتعامل معاك ازاي وتقدر تقول كنت مش حابة انك تطول عندنا
قولتلها ودلوقتي
قالت لا انا مش هسيبك تمشي اصلا من هنا
قولتلها ياااه للدرجادي
قالت اه طبعا وباستني على خدي وانا حبيت احسسها اني مختلف اكتر فاظهرت فرحتي بالبوسة اوي
قالت ليه ده كله
قولتلها عشان بوستيني طبعا من غير استئذان وكل الكلام ده وهي قاعدة في حضني وقومتها ودخلت بيها البلكونة وانا حاضنها من الجنب وهي فرحانة ولقيت واحدة في عمارة تانية واقفة في البلكونة بقميص نوم فقولت اللحم الابيض المتوسط ظهر وهي فطست من الضحك وقالت ايه يا سي جدو انت هتعاكس وانا معاك قولتلها لا طبعا هي لحم ابيض متوسط إنما أنا معايا لحم عالي الجودة
معايا قمر وهي نجمة صغيرة جنبك وهي طارت من الفرح وحضنتني اوي وباستني تاني ودخلنا
فقالتلي صح يا جدو انت جاي من سفر مش عاوز تنام شوية
قولتلها ياخبر معقوله اسيب القمر ده وانام
قالت يالهوي انت هتجنني بدلعك ده وانا محرومة من الدلع وهتعبك
قولتلها في مصر بيقولوا تعبك راحه إنما أنا هقولك دلعك متعة
قالت لا كدا كتير عليا وانا خلاص حبيتك يا جدو
قولتلها وانا كمان حبيتك يا روح قلب جدو
قالت لا انا كدا مش هسيبك لحظة بعيد عني وضحكنا وبقيت العب معاها واهزر ونحكي سوا واغلب الوقت قاعدة في حضني وللعلم هي عندها سبعة عشر سنة وامها عندها ستة وثلاثون عام وفجأة لقيتها بتسألني عن عمري قولتلها خمسة وخمسين سنة بصتلي اوي وقالت مستحيل
ده ولا شكلك ولا اسلوبك يقول إنك في السن ده انت مش اكتر من خمسة وأربعين سنة وده بالكتير اوي وفضلنا نحكي لحد ما أمها جات وكان باين عليها التعب من الشغل فقالت دقايق بس يا عمو هدخل الحمام اخد دوش واعقم نفسي عشان الكورونا واجي اسلم عليك وفعلا دخلت اخدت ملابس ودخلت الحمام اخدت دوش وخرجت لابسة عباية بيتي محتشمة وشعرها ملفوف في فوطة وجات سلمت عليا وقعدت جنبي وباين عليها التعب اوي وقالت هقوم اسرح شعري واجيلك روحت انا فجأة مسكتها من الفوطة اللي على شعرها وقولتلها هو انتي قادرة تقومي

قالت فعلا يا عمي تعبانة اوي
قولتلها خلاص روحي يا دودو هاتي المشط وهي اتخضت واتكسفت وقالت لا هدخل اسرح
قولتلها يبقا انتي قرعة وخايفة أشوف القرعة وضحكنا وهويدا قامت فعلا جابت المشط وانا قولتلها اقعدي ادامي انا هسرحلك
قالت ايه ازاي مش معقول وهويدا فطسانة من الضحك على امها وقالت لا يا ماما ده جدو عسل اوي وكلامك عنه اقل من الحقيقة ده احنا بقينا أصحاب اوي وانا حبيته ومش هسيبه خالص
قالت شكلها طلعت عنيك البنت دي
قولتلها بالعكس دي سكر راحت باستني لقيت إيمان استغربت وقالت البنت دي دلعها ماسخ يا عمي ولو سايرتها هتتعبك
قولتلها دلعها عسل وخليها تتدلع براحتها المهم بس تعالي اسرحلك وقعدت علي الارض وانا وراها وبقيت انشف شعرها وبعدين سرحت شعرها وعملتلها ضفيرة وهويدا قالت ده انت بقا شاطر في كل حاجة يا جدو
قولتلها ولسة كمان هنقوم نجهز الاكل انا وانتي وماما تقعد ترتاح وإيمان بقت سعيدة وتمدح فيا وكدا ودخلت المطبخ انا وهويدا وجهزنا الاكل وأكلنا كلنا وعملنا شاي وقعدنا في الصالة وجات دودو قعدت في حضني وإيمان قالت ايه الدلع ده كله
قولتلها لازم تتدلعوا انتوا الاتنين عليا براحتكم
فقالت دودو شكلها غيرانة مني عشان انا في حضنك انا عارفه حقد الأمهات ده وضحكنا
قولتلها لا طبعا تغير ليه وشديت ايمان خدتها في حضني الناحية التانية وضحكنا وبعدين قولتلهم عندي كلمتين جد هقولهم
ايمان قالت اتفضل يا عمي ودودو قالت أوامرك يا جدو فقولت انا طبعا سعيد جدا اني معاكم وسعيد اكتر باستقابلكم وفرحتكم بوجودي اللي انا حاسسها منكم
قالوا اه طبعا قولت بس فيه طلب او رجاء عشان محسش ان وجودي ضايقكم
انا عاوزكم تتصرفوا زي قبل ما اجي عندكم يعني يا ايمان انا عمك يعني ابوكي وجدك يا دودو والانسان هياخد راحته فين غير في بيته فبلاش تتقيدوا بلبس معين انا عاوزكم تكونوا براحتكم والا هحس نفسي تقيل وكتمت حريتكم في اللبس والجو حر وكدا انا مش هكون مرتاح ولا مبسوط وهمشي من هنا واسكن لوحدي عشان تكونوا على راحتكم ولقيتهم بصوا لبعض مستغربين كلامي وهويدا بخفة دمها قالت شوفي يا ماما جدو بيعاتبنا أننا مش لابسين براحتنا وهو نفسه مش واخد راحته في اللبس وحابس نفسه في تيشيرت وبنطلون وأمها قالت عندك حق يا دودو وضحكوا وانا قولتلهم طيب اهو وقلعت التيشيرت فورا وكنت لابسه على اللحم وهما ضحكوا اوي ودودو قالت طيب والبنطلون قولتلها ده سهل أقوم أقلعه والبس شورت عادي المهم انتوا
لقيت هويدا قالت بصراحة عندك حق يا احلى جدو بس .... قاطعتها وقولت المفروض انك عارفاني يا إيمان وعارفه اني مش بتاع كلام مع حد عن اللي بيحصل هنا ولا اي حتة
قالت عارفة يا عمو طبعا انك بير أسرار لأي حد تعرفه ولقيت هويدا قلعت التيشيرت وكان تحته قميص نوم وبنطلون وانا قولت ايوا بقا اللحم عالي الجودة وضحكنا
قالت عارف يا جدو لو قولت الابيض المتوسط كنت زعلت منك
قولتلها وانا مقدرش ازعلك يا قلب جدو ورجعت حضني تاني وعجبها الشعر اللي في صدري وبقت تمشي أيديها علي شعر صدري وأمها تقولها عيب يا بت ردت هويدا وقالت اهو الحاج صابر حضر وبيقول عيب وكلنا انفجرنا في الضحك وبصيت لايمان وقولتلها انسي كلمة عيب دي معايا خليتوا البنت اتعقدت وضحكنا وقولت ها يا روح عمو معقولة بنتك هتكون اجرأ منك وضحكت
فقالت أنا هقوم اغير عشان بس مش عاوزاك تسيبنا ولا تحس إن وجودك مقيدنا
قولتلها وده يفرحني اكيد ودخلت لبست قميص نوم طويل بحمالة عريضة وطبعا انا تغزلت في شكلها وبعدين دودو قالت طيب أنا هقوم اخد دوش ودخلت اوضتها اخدت لبس ودخلت الحمام وبعد شوية لقيتها خارجة لابسة قميص نوم متوسط الطول لحد الركبة وبحمالات رفيعة ونص بزازها ظاهرين وأقل من نص ضهرها وبتلف وتقول ايه رأيك يا جدو قولتلها قمر ماشي على الارض يا روح جدو قالت طيب سرحلي بقا شعري زي ماما ومن غير كلام ادتني المشط وقعدت علي الارض ضهرها ليا وإيمان قالت أنا بقولك تاني يا عمو البت دي هتطلع عينك بدلعها

قولتلها خليها تتدلع على جدها وهويدا ردت وقالت حبيبي يا جدو وسرحت شعرها وعملتلها اربع ضفاير وبقت فرحانة وبتتنطط وبعدين لقيت إيمان شكلها تعبانة
قولتلها انتي محتاجة مساج ونوم قالت اه يا عمو فعلا قولتلها طيب يالا قومي نامي وانتي كمان يا حبيبة جدو روحي نامي قالت دودو لا انا قولتلك من الصبح مش هسيبك لحظة يعني هنام في حضنك وإيمان قالت يابت بس بطلي دلع انتي تنامي معايا وجدو ينام في اوضتك عشان ياخد راحته وانا رفضت وهويدا قالت مفيش كلام من ده هينام معايا وياخدني في حضنه مش انا حفيدتك حبيبتك يا جدو

قولتلها طبعا يا قلب جدو قالت خلاص شيل حفيدتك بقا ونيمها على سريرها في حضنك وضحكنا وإيمان قالت أنا عارفة إنها هتزهقك وانا حذرتك وقالت تصبحوا على خير ودودو قالت شيلني بقا وإيمان وقفت تتفرج علينا وانا فعلا شيلتها وهي فرحانة اوي وحاضناني وبتهز رجلها زي الأطفال وكلنا بنضحك وإيمان دخلت اوضتها وانا دخلت اوضة هويدا....

والحلقة الجاية نكمل اللي حصل


الحلقة الخامسة

وقفنا الحلقة اللي فاتت عند لما شيلت هويدا ودخلت اوضتها ونيمتها علي السرير وقولتلها نسيت الطفاية برا هروح اجيبها ولا اقولك هولع سيجارة برا وبعدين اجيلك
قالت لا يا سي جدو انت عاوز تهرب مني هروح انا اجيبلك الطفاية وجريت جابتها وقالت هتنام بالبنطلون ده
قولتلها اه ماله قالت لا البس شورت زي ما قولت من شوية
قولتلها ماشي وفتحت الشنطة وطلعت شورت ولسة هطلع من الاوضة عشان اغير في الحمام
قالت لا مفيش كسوف ده انا قلب وروح جدو وفعلاً قلعت البنطلون ولبست الشورت وقعدت جنبها وولعت سيجارة وقولتلها هتندمي إنك نمتي جنبي
قالت ليه
قولتلها نومي تقيل وممكن اضرب وممكن اوقعك من على السرير
قالت خد راحتك ومش هسيبك بردو وضحكنا وهي نايمة جنبي وحاضناني وخلصت السيجارة ونمت جنبها
قالتلي خدني بقا في حضنك وخدتها في حضني وبرغم الإضاءة الضعيفة بس شايف بزازها فقولتلها هو احنا ممكن نكون اصحاب قالت ده انا اتمني يا حبيبي

قولتلها طيب انتي ليه مش بتلبسي سوتيانة لقيتها اتكسفت ثواني وبعدين قالت مش بلبس غير لما اكون خارجة إنما في البيت بحب اخليهم براحتهم كدا
قولتلها اه بتلبسي وانتي خارجة عشان يظهروا إنهم كبار وتتعاكسي وضحكنا سوا وقالت لا مش عشان اتعاكس إنما عشان انا اشوفهم كبار وبعدين انت قولت خلينا براحتنا ولا رجعت في كلامك
قولتلها لا طبعا ورجعتها حضني تاني وهي بتحضني اوي

شوية ولقيتها لفت وبقا ضهرها ليا ولزقت فيا ومسكت ايدي خليتني احضنها وبقت تضغط بطيزها على زبي بس بطريقة تبان إنها عادية بس الحاسة السادسة اللي عندي الخاصة بالنيك اشتغلت فقولت أعمل نفسي نعست

بعد شوية ندهت عليا وانا مردتش عليها كأني نمت وندهت كذا مرة وخبطت على أيدي عشان تتأكد إن نومي تقيل فعلا ولفت تاني ومحتفظة بأيدي عليها وبقت تبصلي اوي وطبعا النور الخافت ساعدني اني أقدر اشوفها ولقيتها فتحت الفون بتاعها وبتحط السماعة في ودنها وشغلت حاجة بتتفرج عليها عرفت بعدين إنها بتتفرج على سكس وكل شوية تبصلي وتتفرج ولقيتها بتتنهد جامد ونفسها سريع وحسيتها مسكت كف ايدي باسته وانا مستسلم خالص وحسيت ان كف ايدي على بزازها وطبعا هي من الهيجان طلعت بزازها وحطت ايدي عليهم وبقت تحرك ايدي على بزازها وتذوم بالراحة وتسيب ايدي على بزازها وتدعك كسها وانا كأني قتيل واحرك ايدي على بزازها في الوقت اللي هي بتدعك فيه كسها وهي تذوم اكتر وتقول بصوت واطي كمان يا حبيبي وحسيت إنها هاجت أوي روحت شايل ايدي ونمت على ضهري وهي قالت بصوت مسموع ليه يا حبيبي تبعد عن حضني طيب انا هحضنك وسابت الفون من أيدها بس السماعة في ودنها يعني بتسمع الاهات وحضنتني وباستني وبقت تطبطب عليا وبعدين الطبطبة بقت تحسيس على صدري وزبي هينفجر وهي بتحسس ولمحت زبي واقف وعامل خيمة فقالت جدو يا جدو هو انت صاحي انا طبعا قتيل
قالت يا حبيبي انت بتحلم ولقيتها بتحسس على زبي بالراحة وتقول ياريت تكون بتحلم بيا يا حبيبي وبعدين عملت نفسي اني بهرش في زبي وطلعته من الشورت وهرشت فيه وهي اتجننت اكتر وقالت سيبه وانا اهرشلك فيه وانا دخلته تاني وعملت امممم وهي قالت ده كدا انت بتنيك بقا بس بصوت واطي اوي ورجعت تحسس على زبي تاني وبالراحة لقيتها طلعت زبي وبصت عليا لقيتني نايم طبعا وطت باست زبي وبقت تلحسه بالراحة وانا قولت اجننها اكتر اتقلبت على جنبي ووشي ليها
لقيتها نامت جنبي وحضنتني وحسيت إنها بتنزل الاندر بتاعها ومسكت زبي حطته بين وراكها عند كسها وحضنتني اكتر وبقت تتحرك بالراحة وانا خلاص مش قادر وحسيت إنها هاجت أوي أوي وهتنزل وانا قولت امثل اني بنيك في الحلم وبقيت ازووم واحرك زبي واحضنها وهي تقول احححح اوووووف كمان نيك هات لبنك على كسي بتهيج نفسها بالكلام مع زبي اللي بيدعك في كسها وفعلا انا نزلت وهي كمان حسيت إنها نزلت معايا من حضنها الجامد والوحوحة المكتومة ولقيتها قامت دخلت زبي في الشورت ولحست ايديها ولبست الاندر ونامت وحضنتني ونعسنا فعلا وصحيت الصبح وهي حضناني وانا مش عاوز اتحرك لقيتها صحيت وبتبصلي لقيتني صاحي لقيتها اتعدلت وحطت صدرها على صدري وقالت صباح العسل على حبيبي وباستني جنب شفايفي وانا حضنتها وقولتلها صباح السكر على روح قلب جدو وهي بردو حاضناني وصدرها على صدري وبقولها طبعا معرفتيش تنامي مني
قالت بالعكس نمت احلى نوم وانا في حضنك يا روحي وباستني تاني وسندت رأسها علي راسي قولتلها هي الساعة كام وامك نزلت ولا لسة
شافت الساعةو قالتلي الساعة عشرة كدا أكيد نزلت
قولتلها طيب قومي شوفيها عشان عاوز ادخل الحمام اخد دوش
لقيتها ابتسمت وانا عملت نفسي مش واخد بالي وقامت ودقيقة ورجعت
قالت قوم يا حبيبي دي نزلت قومت اخدت بوكسر وشورت ودخلت بسرعة الحمام اخدت دوش وانا في الحمام فكرت هعمل ايه معاها وخرجت من الحمام لابس الشورت بس وهويدا جات تجري وحضنتني وقالت حمام الهنا يا جدو يا حبيبي
قولتلها تسلميلي يا روح جدو وجهزت الفطار وقعدنا فطرنا سوا وبعدين قالت اخد بقا انا كمان دوش وفعلا اخدت ملابسها ودخلت الحمام وشوية وخرجت لقيتها لابسة قميص نوم قصير جدا مغطي طيزها بالعافية ولابسة اندر فتلة ومن غير برا طبعا انا قولت كدا هي ناوية تهيجني وانا صفرت وقولت هو ده اللحم عالي الجودة وفتحتلها ايدي جات تجري ودخلت حضني وقالتلي ممكن بقا تسرحلي شعري
قولتلها طبعا وجريت جابت المشط وبقولها اقعدي على الأرض لقيتها قعدت على رجلي وقالت كدا احلى عشان متوطيش وتتعب ولا هكون تقيلة عليك
قولتلها لا طبعا ده انت زي الريشة وبعدين حد يطول القمر ده يقعد على حجره وبدأت اسرح شعرها وهي عمالة تحرك طيزها كل شوية لحد ما قعدت على زبي وطبعا الاستاذ واقف احتراماً للجسم الملبن ده وهي حست بيه وبقت تتحرك بالراحة وانا بسرح على مهلي وقولتلها يا بت بطلي حركة تعبتيه فقالت هو مين قولتها جدو حبيبك وضحكت وهي قالت لا جدو ميتعبش من حبيبته مش انا حبيبتك
قولتلها طبعا وكنت خلصت شعرها وهي رجعت اكتر لورا وانا حضنتها من تحت بزازها وقالت حضنك حلو اوي يا جدو وبعدين قولتلها البسي وتعالي نخرج نتمشي وهي قالت بجد
قولتلها آه لبسنا بسرعة ونزلنا نتمشي واشتريت ليها شيكولاته وفرحت بيها اوي وقالتلي تحب تشوف الاتيليه بتاع ماما
قولتلها اه بس من بعيد
قالت ليه
قولتلها عشان منشغلش امك بينا وكمان انا بتكسف من البنات وضحكنا اوي وفعلا مشينا من قصاد الاتيليه ودخلنا جنينة وانا ماسك ايديها زي العشاق وهي فرحانة اوي باللي بعمله وقولتلها تحبي تجري
قالت ياريت روحت شاددها وجرينا وهي فرحانة اوي وقالت طيب اجري وانت تجري ورايا وسابتني واقف وجريت وانا اجري وراها بالراحة عشان طبعا البنات بتجري بالراحة وبقت عاوزة تهرب مني وانا مش مديها فرصة تهرب و فتحتلها ايدي جات تجري عليا وحضنتني وانا شيلتها ولفيت بيها وبعدين نزلتها وسألتها مبسوطة

قالت جدا جدا جدا
قولتلها لا لسة مش جدا كل يوم هعملك حاجة تخليكي مبسوطة اكتر
قالت انت جميل اوي يا جدو
قولتلها جميل عشان معاكي يا قلب جدو وقولتلها يالا بقا نرجع البيت عشان نجهز الأكل قبل ماما ما ترجع وفعلا رجعنا البيت وعملنا الاكل وجات ايمان و بقت براحتها اكتر لما شافت بنتها لابسة قميص قصير هي كمان لبست قميص قصير بس مش اوي زي بنتها واتفاجئت اني بعرف اطبخ وهويدا قالتلها أننا نزلنا اتمشينا وشوفنا الاتيليه
قالت طيب ليه مدخلتش يا عمو
قولتلها عشان تشوفي شغلك وكمان بتكسف بجد من البنات وبردو ضحكوا مش مقتنعين
قولتلهم نتكلم جد شوية
ردت ايمان قالت نتكلم جد
قولتلها كدا مش هينفع اقعد في البيت وانتي قولتيلي أن الشغل مستنيني وانا مش هفضل كدا أكل ونوم وهزار وبس
قالت صدقني الشغل مستنيك فعلا بس انا قولت ترتاح يومين تلاتة وبعدين اقولك على الشغل
قولتلها لا قولي ايه هو الشغل
قالت أنا عارفة انك خريج تجارة والحسابات دي لعبتك انت بقا هتمسك حسابات الاتيليه بس أسبوعيا عشان انا كل سنة بعملها عند مكتب محاسبة وبيطلع عيني عشان تقديم الحسابات للضرايب إنما أنت هتعملها كل اسبوع وكدا اخر السنة هتكون الأمور سهلة وكدا اكون مطمنة على هويدا إنها هتكون معاك وانا شايفة إنها فرحانة بيك اوي وحبتك جدا
ردت هويدا قالت ده انا بموت فيه جدو حبيبي
قولتلها ده مش شغل ده انتي بتستهبلي كدا
قالت طيب بص يا عمي اعتبر نفسك في رحلة اسبوع تستجم وتتفسح وتغير جو وبعد الاسبوع نتكلم ومسكت الفون واتصلت على ابوها اللي هو صابر ابن عمي وقالتله اللي حصل وفي الآخر قالتلي خد اهو ابن عمك عاوزك وصابر كلمني وقالي اسمع الكلام واخدمني الخدمة دي انك بتخليني قاعد مطمن عليهم
قولتله ماشي ولاحظت أن هويدا اثناء المكالمة سابتنا ودخلت الحمام وخرجت لما خلصنا وانا كدا اتأكدت إنها مش بتحب جدها صابر وبعدين قعدنا نهزر ونلعب لحد وقت النوم
وقالت ايمان معلش هدخل انا انام ودخلت فعلا اوضتها وهويدا قالت واحنا كمان يالا بينا يا جدو ندخل اوضتنا ودخلنا ونمت على السرير وهي جات دخلت في حضني وانا سألتها ليه هربتي من مكالمة جدك
لقيتها ضحكت وقالت انت ذكي ولماح يا جدو وعشان كدا هقولك الصراحه انا فعلا هربت عشان كلامه دايما أوامر وعيب وهينصحني اني مضايقش جدو إبراهيم وعيب تهزري معاه وعيب معرفش ايه وضحكت وانا ضحكت على كلامها وولعت سيجارة فقالت دي سيجارة النوم وضحكت

قولتلها اه
قالت طيب هو انا هكون قليلة الادب لو قولتلك عاوزة اجرب

قولتلها لا طبعا مش قليلة الادب وانا قولتلكم اني احب تكونوا براحتكم في كل حاجة وخدي يا روحي نفس واحد عشان هتحسي انك دايخة وفعلا كحت وقالت ده انا دوخت فعلا ونامت وحضنتني وانا عملت نفسي نعست وهي زي اليوم اللي قبله اتأكدت إني نايم وشغلت السكس ولزقت طيزها فى زبي وانا نايم على جنبي وبعدين قولت دي الفرصة اللي هتخليني انيكها واستنيت لحد ما حسيت إنها هاجت أوي روحت حاضنها ورفعت راسي وقولتلها اه منك ياشقية تنيميني وتتفرجي لوحدك يا ندلة هي اتخضت بس كلامي طمنها وفرحها واتعدلت وقالت بجد يا جدو عاوز تتفرج معايا

قولتلها اه طبعا
قالتلي طيب اتعدل شوية واتعدلت وهي قربت مني وبنتفرج وخلعت السماعة وبقينا نسمع الاهات والصراخ وهي تسألني هي بتصرخ ليه
قولتلها من المتعة
قالت متعة ولا وجع
قولتلها وجع ممتع يعني هو لو خاف من صراخها واشتغل بالراحة هتصرخ وتقوله اشتغل جامد
قالت معقولة
قولتلها ده لو عربي كنتي هتسمعي بس استني وهنشوف ونفهم من غير ما نعرف اللغة وفعلا اللي بتتناك فى الفيلم صرخت اوي هو بدا ينيك بالراحة وهي صرخت اوي ولقيناه بيرزع وهي بقت تقول يس يس وكأنهم كانوا سامعين كلامي وبينفذوه وهويدا شافت كدا واتكلمت بصوت واطي اوي كأنها بتكلم نفسها وانا قولتلها مش سامع منك حاجة
قالت طيب ادخل حضنك اكتر عشان تسمعني لأن مش هينفع اعلي صوتي
قولتلها عندك حق وفتحت ايدي الشمال وهي علي جنبها اليمين دخلت حضني اوي اوي وقالتلي اهو كدا كويس وهنسمع بعض انا قولتلها صح كنتي بتقولي ايه بقا قربت من ودني وبتتكلم بهيجان وقالتلي كنت بقولك دي صرخت زي ما انت قولت ولما عمل جامد قالتله يس يعني هي كدا مستمتعة يا جدو
قولتلها اه يا روح جدو مستمتعة اوي وهي بتدعك كسها في رجلي بالراحة وبعدين قالتلي هو انا ممكن احط رجلي على رجلك عشان كدا مش مرتاحة في النومة دي
قولتلها نامي بالوضع اللي يريحك وفعلا رفعت رجلها الشمال حطتها على رجلي ورجلها متنية شوية فطبعا القميص اترفع شوية وبنتفرج عادي وكل شوية تسألني هو الوضع ده احلى ولا اللي قبله مثلا ولما يرضع بزازها بردو تسأل هو ده ممتع و بقت ترفع رجلها بالراحة لحد ما وصلت عند زبي وانا عامل من بنها بس زبي واقف طبعا وسألتني وقالت عندي سؤال وبصراحة مكسوفة
قولتلها حد يتكسف من جدو حبيبه وخصوصاً أن جدو بيتفرج معاكي على سكس وكمان واخدك في حضنه
قالت عندك حق يا حبيبي طيب السؤال هو أن الفيلم ده طبعا اللغة فيه اجنبية إنما الكلام العربي بيكون ايه
قولتلها لا مش الكلام العربي وبس إنما كل دولة عربية ليها اللهجة والمفردات الخاصة بيها
قالت ده أنت خبرة بقا يا روحي في كل الدول العربية
قولتلها لا طبعا بس سمعت كدا فأنا أعرف الكلام المصري طبعا واجزاء من كلام بعض الدول العربية
قالت خلينا في المصري يعني مثلا بيكون نفس الكلام الاجنبي ده بس مترجم قولتلها لا طبعا زي ما قولتلك كل دولة وليها مفرداتها وكل ست أو بنت ليها اسلوبها يعني مثلا الست او البنت اللي بتعبر عن متعتها بالكلام أو عارفة أن الراجل اللي معاها بيحب اظهار المتعة بالكلام ويكون هو مش عامل قيود في الكلام بيقولوا كلام كتير وممكن يشتمها بس شتيمة في نطاق المتعة
قالت يالهوي هو فيه شتيمة ممتعة
قولتلها اه بس مش اي حد ممكن يشتم ومش اي حد ممكن تتقبل وتتمتع من الشتيمة
قالت طيب البنت اللي تكون حاسة بالمتعة بتقول ايه مثلا وسكت لحظة وعملت نفسي مركز مع الفيلم وهي بردو بقت تبص معايا على الفيلم ورجلها شغالة حركة خفيفة على زبي وانا عملت أن ايدي وجعتني عشان متنية فهي قالت اكيد ايدك نملت طيب افردها

قولتلها عندك حق بس لو فردتها هحطها على رجلك قالت وايه يعني مانا رجلي على رجلك اهو وفعلا فردت ايدي وحطيتها على وركها بس مسكت وركها وقولتلها هاتي رجلك فوق شوية عشان اطول احط ايدي وانا اللي شديت رجلها وحطيت وركها على زبي وايدي على وركها وبهزار قولتلها هو ده اللحم عالي الجودة وحسست على وركها وهي قالت بجد رجلي حلوة قولتلها طبعا
قالت طيب قولي بقا البنت بتقول ايه لما تكون عاوزة تعبر عن متعتها أو تمتع حبيبها قولتلها كل حركة من الراجل ليها كلام معين بصي للفيلم كدا لما بيدخله فيها ودي مصرية ممكن تقول احححح اوووووف وممكن تقول كمان عاوزة اجمد ارزع اوي يا حبيبي وكلمة احححح دي بالذات بتمتع الطرفين قالت بجد
قولتلها آه طبعا الراجل بيتمتع لما يسمعها والبنت بتتمتع لما تقولها
قالت يعني دي لو مصرية وقربت اكتر من ودني هتقول احححح وفي نفس اللحظة بتدعك زبي وانا بحسس علي وركها بس كأنها بالصدفة سواء هي أو انا وقالت اححححح حلوة اوي يا جدو انا فعلا حسيت بحاجة غريبة وبعدين الفيلم خلص بشوية بوس جامدين جدا
قالتلي والبوس بردو ممتع
قولتلها بردو مش كل البنات بيحبوا البوس عشان ممكن الراجل يكون مش بيعرف يبوس فبيخليها تكره البوس
قالتلي يعني ازاي
قولتلها ازاي دي لازم لما تتجوزي وتجربي
قالت وهو انا هستنى كدا معرفش لحد ما اتجوز
قولتلها اه طبعا اومال هتجربي فين ومع مين
قالت طيب وهي فيها حاجة لما تعلمني انت ازاي ابوس أو ازاي اتباس

انا بفكر بيني وبين نفسي وبقول البنت دي يا اما خبرة اوي يا إما الأفلام والنت هما اللي عملوا فيها كدا بس الاحساس الاقوى هو أن الأفلام والنت لأن زي ما حكيت إنها متربية على عيب ده وميصحش ده

لقيتها بتقولي إيه يا حبيبي روحت فين

قولتلها لا ابدا انا معاكي وفي حضنك كمان
قالت طيب وريني البوسة ازاي زي الفيلم
قولتلها يابت... وبعدين سكت
قالت كنت هتقول ايه
قولتلها كنت هقولك عيب وبعدين افتكرت انك متعقدة من الكلمة دي وكمان انا اللي طلبت منكم تكونوا براحتكم وكمان اتفقنا اننا نكون اصحاب

قالت كويس إنك فاكر طيب يا صاحبي يا حبيبي علمني وزبي بيتحرك لوحده تحت وركها أو انا اللي بحركه عشان هي تحس بيه وهي كل ما زبي يتحرك هي تدوس عليه بوركها فقالتلي إيه يا صاحبي

قولتلها لا جدو قالت ماشي يا جدو يا حبيبي علمني بقا قولتلها طيب ماشي بس طبعا مش محتاج اقولك هي قاطعتني وقالت هو انا عيلة عشان اقول لحد وبدأت اشرحلها ازاي البوسة نظري الاول وبعدين قولتلها نجرب بقا عملي عشان اشوفك فهمتي صح ولا تلميذة فاشلة وضحكت

قالت اخيراااااا وقعدنا وخدتها في حضني وبدأنا نبوس بعض بوس خفيف كدا زي ما علمتها وبعدين اخدت شفتها اللي فوق وهي خدت شفتي اللي تحت وبقينا نمص شفايف بعض وهي بقت تحضني اوي وبعدين سيبت شفتها وبقيت ابوس رقبتها وامصها وهي قالت احححح حلو اوي يا روحي

قولتلها ولسة
قالت طيب لما قولت احححح انت حسيت بمتعة
قولتلها طبعا وانا شغال بوس ومص في رقبتها وبقت تقول اححح كمان كمان اححححح عندك حق يا جدو كلمة اححح ممتعة احححح احححح ورجعت مسكت شفايفها وبقينا بنحضن بعض اوي ونيمتها بالراحة واحنا بنبوس بعض وبقيت اعصر بزازها وطلعتهم من القميص وبقيت الحس حوالين الحلمات وهي تقول كمان ده حلو اوي وبعدين بقيت ارضع بزازها وهي قالت احححح وبتحضني اكتر وقالت اعمل زي الفيلم يا جدو

قولتلها اعمل ايه
قالت نقلع ملط ونقلد الفيلم وتعمل فيا زيها

قولتلها تقوليها بالمصري
قالت اقول ايه
قولتلها قولي نيكني ومتع كسي وطيزي وبزازي وهي قالت احححح نيكني يا حبيبي في كسي وطيزي وبزازي علمني النيك وكلام النيك واحنا بنتكلم كدا وببوسها كنت قلعتها ملط وانا كمان وبقيت ابوس جسمها كله لحد ما نزلت عند كسها وبقيت ابوسه والحسه وهي بتلعب فى شعري وتدوس على راسي وتقول احححح كمان وبعدين قولتلها اعملي انتي بقا زي الفيلم ومصي زبي زي الايس كريم وهي تلميذة شاطرة وكانت مركزة في الفيلم اوي ومسكت زبي تلحسه وتبوسه وتمصه وتضربه على بزازها زي الفيلم بالظبط وبعدين نيمتها وفتحت رجلها وبقيت افرش كسها وهي بقت هايجة اوي وتحضن وتبوس وتحسس وتقول احححح كمان يا حبيبي ده حلو اوي لحد ما نزلنا سوا ولبسنا من غير ما ندخل الحمام وقولتلها بس كفاية كدا وننام قالت لا عاوزة تاني قولتلها ننام والصبح هنكون لوحدنا وبراحتنا اكتر فرحت وقالت حاضر يا حبيبي وحضنا بعض ونمنا للصبح

والحلقة الجاية نكمل اللي حصل


الحلقة السادسة

وقفنا الحلقة اللي فاتت عند لما خلصنا دلع عشان ده مش نيك ده لسة دلع وتسخين وحضنا بعض ونمنا للصبح
صحيت قبلها وحسيت بحركة في الصالة وكدا اكيد ايمان لسة منزلتش الشغل
انا طبعا بالشورت فقط لا غير وقولت أخرج اصبح على إيمان وخرجت ويا هول ما رأيت
لقيت إيمان ضهرها ليا ولابسة قميص سكسي اوي يا دوب مغطي طيزها ونص ضهرها عريان ولسة بقولها صباح الخير يا إيمي وهي اتخضت وبقت مكسوفة وقالت صباح الخير يا عمو وبعدين صفرت وقولت لاااا ده كدا الواد محمود حيوان إنه طلقك هو ده اللحم عالي وغالي الجودة ووشها احمر اوي وعاوزة تمشي تدخل اوضتها

قولتلها لالا هو صحيح شكلك حلو اوي وانتي مكسوفة بس احنا قولنا مفيش كسوف مني وتكوني على راحتك في بيتك وحضنتها حضن خفيف كدا وبوست جبينها وقولتلها صباح العسل على عسولتي وصباح الورد الاحمر اللي على خدودك وبوستها على خدها ومسكت ايديها ولفيتها لفة كاملة زي اللي بنرقص وقولتلها بس عسل اوي القميص ده عليكي

قالت بجد عجبك القميص
قولتلها انا قولت القميص حلو عليكي يعني جسمك اللي خلاه حلو وهي اتكسفت تاني وقالت وبعدين معاك يا عمو كلامك بيكسفني روحت حضنتها وقولتلها قولنا مفيش كسوف وعاوز متكونش دي اخر مرة اشوفك كدا وخرجت هويدا وقالت صباح الخير يا حلوين ايه الدلع ده كله يا ست ماما

قالتلها بس يا بت وانا قولت مش ماما حلوة اوي كدا يا دودو
قالت اه فعلا يا جدو
قولتلها مش المفروض تلبس كدا على طول وهي معانا وكفاية عليها طول اليوم محبوسة في لبس معين في الشغل
قالت عندك حق يا جدو وضحكنا ودخلت إيمان لبست وخرجت وقالت اسيبكم بقا يا حبايبي روحت قومت وقولتلها طيب تحبي انزل اوصلك
قالت لا انت لسة صاحي ومتخافش عليا روحت حاضنها وبوستها من خدودها وحسيتها مبسوطة و قالت أنا النهاردة هحاول أرجع بدري شوية عشان اقعد معاكم شوية

قولتلها واحنا هنستناكي ومشيت وانا اخدت بوكسر ودخلت الحمام اخدت دوش وخرجت ودخلت هويدا اخدت دوش ولقيتها خارجة بقميص افظع من قميص امها وانا طبعا صفرت وهي دخلت اوضتها وعملت ميكاب وخرجت وانا صفرت اكتر واظهرت اعجابي وقالت نفطر بقا

قولتلها اه مش عارف انا صاحي جعان كدا ليه
قالت بقا مش عارف ليه يا قلبي وضحكت ودخلت جهزت الفطار وقعدنا في المطبخ نفطر وانا باكل بشراهة فعلا ولقيتها ضحكت وقالت ده انت جعان بجد ياترى ده بقا من مجهود امبارح ولا بتخزن لمجهود النهاردة وضحكنا اوي وقولتلها ده انا فاكرك هتصحى ناسية اللي حصل
قالت ودي حاجة تتنسي دي احلى ليلة في حياتي وبعتتلي بوسة في الهوا ولقيتها بتأكلني بايديها وانا اتقصد اني الحس صوابعها وهي تمص نفس الصباع اللي انا مصيته والهيجان بدأ بدري وخلصنا فطار وقولتلها تعملي قهوة وهي واقفة بتعمل القهوة حضنتها من ورا وبقولها واضح انك كنتي مبسوطة بالليل وإلا مكونتيش تلبسي كدا وتعملي ميكاب كمان
قالت طبعا مبسوطة اوي وعشان كدا عاوزة اكون حلوة دايما
قولتلها انتي حلوة اوي حتى من غير القميص والميكاب
قالت يعني اقلع القميص وضحكت وانا لازق فيها واخدت القهوة وخارجين من المطبخ وهي حضناني من وسطي وطلعنا الصالة قعدنا وهي في حضني وجابت السجاير وولعت سيجارة وخدت نفس وحطتها في بؤي وشربت القهوة والسيجارة وهي في حضني وبتقولي ساكت ليه قولتلها بفكر في موسيقى هادية ونرقص سوا لقيتها حضنتني اوي وقامت تجري جابت الفون وفضلت تبحث لحد ما لقيت موسيقى وشغلتها وانا قومت ومسكت ايديها قومتها وحضنتها وبدأنا نرقص وبقولها حضنك حلو اوي في الرقص لقيتها ضحكت وقالت في الرقص بس ضحكت وقولتلها لا طبعا وفي النوم وفي النيك وهي قالت بجد قولتلها طبعا كل حتة في جسمك عاوزة تتناك وانا بكلمها وببوسها في رقبتها وبحسس على ضهرها وطيزها وبعدين قولتلها استني اقفل الشباك وفعلا قفلت الشباك وولعت النور ورجعت خدتها في حضني ورجعت ابوسها واحسس على جسمها وهي بتحضني اوي واحنا بنرقص وسألتها إيه رأيك في الرقص بالطريقة دي قالت جنان طبعا وبقيت ابوس شفايفها واعصر بزازها وبعدين حاولت اطلع بزازها وفعلاً طلعتها وبقيت ابوس بزازها وامصها والحس حوالين الحلمات وبقيت انزل القميص وهي شغالة تحسيس على ضهري وشعري و اخيرا نزلت القميص كله وهي مش حاسة وقولتلها دودو قالت نعم يا روح دودو
قولتلها ايه رايك وانتي بترقصي معايا وانتي عريانة كدا وهنا اتفاجئت أن القميص واقع على الارض وحضنتني اوي وقالت حلو اوي كدا
قولتلها تيجي نرقص ملط قالت يا ريت وفعلا قلعتها الاندر وانا قلعت البوكسر وحضنا بعض وبقينا نرقص ونحسس واعصر بزازها وامص رقبتها وشفايفها والحس الحلمات بطرف لساني وهي تقول احححح حلو اوي يا روحي وزبي بيدعك في سوتها وبعدين حطيت زبي بين وراكها وهي هاجت أوي وبقت تقول احححح اوووووف كمان
قولتلها كمان ايه احنا بنرقص يا هايجة قالت اوي اوي يا جدو

قولتلها ده لسة جدو هينيك جسمك كله يا متناكت جدو قالت احححححح آه يا روحي نيك جسمي كله وعلمني النيك وعلمني كلام النيك وبعدين قعدتها على الكنبة وانا قعدت على الأرض وفتحت رجلها ورفعتها وبقيت ابوس وراكها وامصها وابوس حوالين كسها والحس شفايف كسها واشفط زنبورها وهي تقول احححح بصوت عالي وانا اقولها وطي صوتك
قالت مش قادرة ده حلو اوي يا حبيبي وفضلت الحس وابعبص طيزها لحد ما لقيتها بتصرخ احححح احححح يا جدو حاسة كأني هعمل حمام قولتلها دي شهوتك يا شرموطة اعملي حمام متخافيش وهي بتصرخ احححح وانا بلحس اكتر وبدعك حلمات بزازها واعضعض زنبورها وهي تقول احححح حلو نيكني كمان واترعشت وبقيت ادعك في كسها بايدي وارضع بزازها وهي شغالة وحوحة لحد ما هديت وانا قعدت جنبها وخدتها في حضني وهي حضنتني اوي بس بتتنفس بسرعة اوي وقالت جميل اوي
قولتلها ولسة فيه الأجمل بس ارتاحي شوية وقومي لو عندك حاجه حلوه في التلاجة هاتيها بس عاوز شاي
قالت من عيوني
قولتلها لا هاتي من المطبخ أما عيونك دي خليها عشان انيكها بعيوني قالت احححح هي كمان العيون بتتناك وتنيك
قولتلها وبتتشرمط كمان بس يالا روحي هاتي وانا هعلمك كل حاجة وفعلا جابت الحلويات والشاي وقالتلي تصور يا جدو كان نفسي اتحرك في الشقة كدا وانا عريانة ملط وضحكنا وكلنا الحلويات وشربت الشاي وسيجارة ولقيتها بتسألني انا ليه بهيج اكتر لما بترضع صدري
قولتلها وانتي معايا تقولي بزازي وحلماتي وطيزي وكسي وزبك قالت حاضر وقالت زي ما طلبت منها
قولتلها عشان اكتر مكان فيه خلايا عصبية هي بزازك وخصوصاً الشمال قالت فعلا طيب والرجالة بردو كدا
قولتلها مش كل الرجالة قالت طيب جدو حبيبي كدا وبقت تحسس على حلماتي قولتلها اححح انا كدا أوي ولقيتها قربت من حلماتي تبوسها وتلحسها وانا قولتلها ارضعيها لو حابة تجربي وفعلاً بدأت ترضع وانا بقيت اهيجها واصرخ وأقول اححح كمان يا دودو وادوس على رأسها وهي تمص حلماتي اوي وبسرعة نيمتها على الأرض وفتحت رجلها ونمت عليها وبقيت افرش كسها وهي تصرخ وتقول احححح كمان يا حبيبي وارضع بزازها وهي تحسس على ضهري وشعري وصدري وفجأة لقيتها بتصرخ وتقول دخله يا جدو وانا سألتها وانا بفرش كسها وبعصر بزازها ادخله فين قالت في كسي احححح عاوزة زبك يدخل كسي زي الفيلم قولتلها لا طبعا انتي لسة بنت
قالت وهي بتصرخ وتوحوح مش مهم دخله وبتحاول هي تدخله روحت قلبتها علي وشها وحطيت زبي في نص طيزها وايدي دخلتها تحتها عند كسها وبدعك كسها وزنبورها وأيدي التانية بتدعك بزازها وحلماتها وبدعك زبي في خرم طيزها وهي هاجت أوي وبقت تصرخ وتقول احححح اوووووف كمان نيكني كمان واترعشت وبقيت ابوس رقبتها وامصها وهي بقت في قمة الهيجان وقالت عاوزة احضنك نيمتها على ضهرها وحطيت زبي على كسها وبفرش كسها وادعك زبي في زنبورها وهي تقول احححح اوووووف كمان يا جدو النيك حلو اوي وانا اقولها خدي يا متناكة وهي تقول هات يا حبيبي ونزلنا سوا وفضلت نايم عليها لحد ما هديت وعمالين نبوس بعض وبعدين قالتلي كان نفسي تدخله زي الفيلم قولتلها مينفعش طبعا وانا بمتعك وبعلمك النيك من غير ما افتحك واضرك
قالت لا مفيش ضرر
قولتلها انتي لسة صغيره ومش فاهمة وقومنا قعدنا وهي في حضني وشرحتلها موضوع غشاء البكارة وهي اقتنعت وقالت بس نفسي يدخل فيا
قولتلها بكرة من الصبح هوسعلك طيزك وادخله فيها بس في الاول هيكون فيه وجع بس بعدين تيجي المتعة
قالت وليه مش دلوقتي
قولتلها عشان فتح الطيز اصعب من الكس وهناخد وقت اطول وكمان عشان نعمل الاكل قبل ما أمك ترجع
قالت وانا تحت امرك يا روح قلبي
قولتلها نقوم بقا ناخد دوش سوا ونلبس
فرحت وقالت يالا بينا ودخلنا الحمام اخدنا دوش مع شوية لعب وبوس واحضان وخرجنا لبسنا وعملنا الاكل وقعدنا في البلكونة نستني امها

بعد شوية لقينا ايمان جات بدري عن كل يوم وشكلها مبسوط وهي في الشارع وبتشاورلنا
دخلت علينا قومت اسلم عليها
ولقيتها بتاخدني بالحضن وانا حضنتها وطولت في الحضن وبقولها شكلك مبسوطة

قالت اه فعلاً فرحانة اني جيت بدري عشان اقعد معاك وبعدين قالت معاكم
قولتلها يعني جسمك مرتاح مش تعبانة
قالت لا مرتاح جدا
روحت قعدت وقعدتها على حجري وهي مستجيبة معايا
وقولتلها طيب اكيد جعانة قومي خدي دوش كدا والبسي حاجة حلوة زي امبارح
لقيتها ضحكت وقالت بصراحة أنا صدقت ما قعدت ومش عاوزة اقوم
قولتلها ياعيني محرومة من الحضن
قالت اااه ياعمو محرومة أوي وضحكنا وقامت وقالت طيب ايه رايكم أخد دوش وناكل ونلبس وننزل نتمشي
قولتلها فكرة حلوة من احلى إيمي
قالت يالهوي على كلامك الجميل بقا وكلمت بنتها وقالت عارفة يا هويدا انا قولتلك أن جدو فرفوش وكدا إنما معرفش انه حنين ورومانسي وبيدلع كدا إلا لما عاش معايا اليومين دول ردت هويدا وقالت لا على كدا انا اللي عرفته اكتر منك ده كمان رقصني سلوا النهاردة وإيمان قالت بجد
قولتلها آه بجد ولما نرجع ارقص معاكي انتي كمان
قالت ايمان يالا بقا الوقت بيجري ولا بلاش خروج وخلينا سوا هنا براحتنا
وقالت أنا عاوزة اخرج عشان انت مخرجتش خالص
قولتلها وانا طالما معاكم مش مهم أخرج
لقيتها صرخت وقالت يالهوووي عسل نحل يا ناس
قولتلها طيب خدي لحسة عسل جات تجري وباستني في خدودي وراحت اوضتها خدت ملابس ودخلت الحمام اخدت دوش واتأخرت في الحمام ولما خرجت لقيتها لابسة قميص احلى من بتاع امبارح وعاملة ميكاب

انا صفرت جامد وقولت هو القمر ده ساكن معانا علي الارض يا دودو ولا جاي زيارة يجننا ويطلع السما تاني
ردت ايمان وقالت مش اوي كدا احسن اصدق
قولتلها لا صدقي وكمان كلامي ده اقل من الحقيقة
ولقيتها ماسكة المشط وشكلها عاوزاني اسرح شعرها بس مكسوفة تقول
ضحكت وقولتلها مكسوفة تقولي سرحلي يا عمو تعالي يا مكسوفة هانم
لقيتها ضحكت ووشها احمر من الكسوف وقالت مش عاوزة اتعبك
قولتلها قصدك مش عاوزة تسعديني
انتي لما تطلبي مني وتديني فرصة ادلعك كدا بتسعديني
انا قعدت على الكنبة وهي جات تقعد على الارض
قولتلها لا اقعدي على رجلي
قالت رجلك توجعك
قولتلها بالعكس ده رجلي هتشكرك وهي ما صدقت وقعدت علي رجلي وسرحت شعرها فعلا بس سيبته مفرود
قالت اعملي ضفيرة زي المرة اللي فاتت
قولتلها انتي كدا احلى
قالت خلاص خليني كدا طالما عاجبك كدا وقومنا كلنا جهزنا الاكل وأكلنا وعملنا شاي وقعدت أشرب الشاي وهويدا طلعت سيجارة وحطتها في بؤي وولعتلي وإيمان مستغربة
قولتلها بلاش استغراب وتعالي اقعدي جنبي وفعلا جات شمالي وهويدا يميني وبنشرب الشاي والسيجارة ولفيت ايدي حضنت ايمان وقولتلها دودو قالتلك إنها عرفتني اكتر منك عشان هي قاعدة معايا اكتر منك وحفظت كل عاداتي عشان كدا هي جابت السيجارة لما بدأت اشرب الشاي وخلصت السيجارة والشاي ولفيت ايدي التانية حضنت هويدا وضحكت
وقولت اصل الغيرة مرة بين البنات واكيد كانت بتقول اخد ماما في حضنه وسابني وضحكنا وهويدا قالت اه فعلا بس انا كنت ساكتة لحد ما تخلص الشاي واشوفك هتعمل ايه
قالت ايمان ده انا اللي المفروض اغير لأنها في حضنك اليوم كله وانا لا وانفجرنا في الضحك
وقولت لهويدا موسيقى هادية
قالت ايوا بقا يا ست ماما جدو هيدلعك اهو وانا اللي هقعد اتفرج ردت عليها
قالتلها كفاية عليكي النهار كله والليل بتاعي انا يا حقودة

قولتلها بصراحة عندك حق والمفروض كمان تنامي في حضني وضحكت وهما ضحكوا بس حسيت إيمان اتفاجئت من كلامي وحسيت إنها عجبتها الفكرة وانا قومت ومسكت ايديها وبوست ايديها وقولتلها ممكن القمر يسمحلي بالرقصة دي
ردت ايمان وقالت حبيبي يا عمو يا مدلعنا ده انا اللي اقول تسمحلي اكون في حضن العسل ده
قولتلها وتلحسيه كمان وقامت حضنتني وباست خدي وبدأنا نرقص وهي في دنيا تانية وشاورت لهويدا تسكت خالص واحنا بنرقص كل شوية احضنها اكتر وهي مستجيبة وقربت من ودنها وبقولها معقولة الجمال ده كله في حضني وبوستها جنب ودنها وهي كان ردها عبارة عن تنهيدة جامدة وحضنتني اوي ومغمضة عيونها وبقيت العب في شعرها وهي كمان بتحسس على شعري وحطيت خدي على خدها وبقيت احسس على خدها بخدي وهي كأنها متخدرة بقت تحسس بخدها زي ما بعمل
وبعدين حسيت انها بتفوق نفسها وبتقولي حضنك حلو اوي يا عمو خلاني في دنيا تانية
قولتلها طالما مبسوطة خليكي في الدنيا التانية وهنا هويدا اتكلمت وقالت اومال لو جربتي النوم في حضنه كمان
ردت ايمان وقالت شوف البت اللي بتغيظني طيب هنام في حضنه بقا وهويدا تقول لا ده جدو حبيبي انا وهينام في حضني انا
قولتلهم بس بس مش عاوز خناق هنام في النص النهاردة بينك وبينها وضحكنا وقعدنا نهزر ونضحك والوقت جري وقولنا كفاية كدا سهر وإيمان قالت فعلا كفاية وخلي بالك بعد بكرة هتروح معايا من الصبح وهويدا قالت لا انا خلاص مش هعرف اقعد من غيره وهروح معاكم
قالتلها فكرة بردو وقالت ننام
وهويدا قالت ها يا ماما هتنامي معانا في اوضتنا ولا تروحي انتي اوضتك وبتطلع لسانها تغيظها
لقيت ايمان جريت وراها وقالت طيب وحيات امك هنام معاكم ودخلت الاوضة قبلنا وكلنا بنضحك
وفعلاً نمت في النص ولقيت هويدا بتحضني وتهظر وتقول لا تعالي احضني انا وايمان تعمل زيها وبعدين انا قولت بصراحة يا دودو ومن غير زعل الحضن من حقها النهاردة وبكرة من الصبح انتي في حضني لحد اخر النهار وإيمان طلعت لسانها لبنتها وضحكنا ولفيت حضنت ايمان وهويدا هتتجنن عاوزة تتناك وعمالة تحسس على ضهري وتغمزني وإيمان مكسوفة تحضني قولتلها مش هتحسي بالحضن غير لو حضنتيني زي ما انا حاضنك وبطلي كسوف بقا وهويدا قالت يا جدو دي مش بتعرف تحضن تعال انا احضنك لقينا ايمان حضنتني اوي
وقالتلها بعينك يا رخمة وفطسنا من الضحك ونعسنا فعلا وصحيت في نص الليل لقيت إيمان حاضناني بايديها ورجلها ورجعت نمت وصحيت على حد بيبوسني وفضلت مغمض عيني لحد ما سمعت باب الاوضة بيتقفل فتحت لقيت ايمان هي اللي خرجت يعني هي اللي باستني
لفيت حضنت هويدا ونمت تاني وبعد فترة صحيت على حاجة حلوة

اقولكم إيه هي في الحلقة الجاية


الحلقة السابعة
.
.
.
وقفنا الحلقة اللي فاتت عند لما صحيت من النوم على حاجة حلوة والحاجة دي هي إني لقيت هويدا ملط ومطلعة زبي وبتبوسه وتلحسه ولما صحيت زبي صحي معايا ووقف اوي وقولت احححح على الصباح الجميل جات باستني من شفايفي وقالت صباح الدلع
قولتلها دلع ولا غيرة اني نايم في حضن امك للصبح
قالت هو بصراحة الاتنين بس بردو ماما من حقها تتدلع بعد الحرمان اللي هي فيه

قولتلها طيب نقوم ندخل الحمام وبعدين نكمل كلامنا
قالت ماشي يالا بينا ودخلنا الحمام انا الأول وبعدين هي وخلاص اتعودنا نقعد انا بالبوكسر وهي بالاندر الفتلة وقميص ملوش لازمة اصلا وقعدنا نفطر وبعدين نشرب الشاي وهي في حضني وقولتلها من بكرة هكون في الشغل
قالت اه متفكرنيش بقا
قولتلها النهاردة بقا هنعمل حفلة نيك بس هتتألمي في الأول زي ما قولتلك

قالت طالما في الأول بس مش مهم اتالم وبعدين اتمتع وقولتلها عندك كريم مرطب للبشرة قالت طبعا بس ليه قولتلها هاتيه بس وهتعرفي كل حاجة في وقتها ويالا بينا النهاردة على سرير أمك قالت اشمعنى
قولتلها اهو تغيير مكان
قالت زي ما تحب وجابت الكريم وانا سبقتها وبسرعة خدت برشامة من اللي بتأخر القذف ودخلت اوضة ايمان وقلعت البوكسر ونمت وهي دخلت لقتني كدا قلعت ملط واديتني الكريم وفورا نزلت بوس في زبي وتكلمه وتقوله وحشتني وتلحس راسه وبعدين بقت تمص وانا اقول اححح كمان مصى زب جدو اللي هينيكك على سرير أمك وهي هاجت من الكلام
قولتلها نامي عليا بالعكس عشان عاوز احضن طيزك وابوسها والحسها وهي بسرعة نامت زي ما قولتلها وهي مشغولة مع زبي وانا بحسس علي طيزها وابوسها والعب في خرم طيزها بالراحة وهي تذووم وتمص واخدت حتة من الكريم على صباعي وبقيت ابعبصها بايد والايد التانية بلعب في كسها وادعك زنبورها عشان تفضل هايجة وهي شغالة مص وانا شغال بعبصة وبوسع في طيزها وحسيت إنها شبعت مص قولتلها تعالي اقعدي على زبي وادعكي كسك في زبي وانا بعد ما كنت نايم اتعدلت شوية وهي قعدت وانا نيمت زبي عشان لما تقعد يكون زبي في حضن شفايف كسها وده هيجها وبقت تدعك كسها فى زبي وانا رجعت ابعبص تاني ولقيت صباعي بيدخل طيزها بسهولة قولت ادخل صباع تاني وخدت كريم دهنت طيزها وبقيت احاول ادخل الاتنين وهي بقت تذوم وتبوسني اوي وكدا اطمنت أن الألم مش شديد وقادرة تتحمله وفضلت احاول لحد ما دخلت نص الصباعين وهي لاول مرة تقول احححح بيوجع
قولتلها استحملي شوية
قالت حاضر
قولتلها نيكي زبي بكسك يا شرموطة عشان انيك طيزك رجعت هاجت من الكلام وبقت تدعك كسها فى زبي وانا شغال بعبصة وبوسع في طيزها لحد ما دخلت الصباعين وبقيت اخرجهم وادخلهم واخليهم جوا شوية وبعدين اخرجهم لحد ما حسيت أن طيزها بتستقبل الصباعين بوجع خفيف ومتعة اكتر وبقيت الف الصباعين جوا وهي تقول اوووووف بيوجع بس وجع حلو
قولتلها وجع زبي هيكون احلى
قالت طيب عاوزة وجع زبك حبيبي
قولتلها طيب اقعدي على ركبك ووطي وعملت زي ما قولتلها ودهنت زبي كريم وبدأت ادخله في طيزها بالراحة وكل ما ادخل جزء افضل شوية من غير حركة بس بحسس علي وراكها وضهرها وكسها وارجع ادخل جزء كمان وبعدين دهنت زبي اكتر وقولتلها ارفعي راسك شوية وهي رفعت راسها وانا بقيت احسس على خدودها وشفايفها وهي تبوس صوابعي وبعدين حطيت كف ايدي على بؤها وهي بتبوس كف ايدي ورزعت زبي مرة واحدة وانا بكتم بؤها من الصراخ و لقيتها بتذوم اوي وانا فضلت ثابت من غير حركة وبقولها كدا انا فتحت طيزك يا متناكة وهشبعك نيك والنهاردة يا روحي دخلتي على طيزك ولما تتجوزي تكون دخلة جوزك على كسك وبدأت تهدا ولقيتها بتبوس كف ايدي اوي ومسكت ايدي وشالتها من على بؤها وقالت اححححح بصوت عالي شوية وبقت تمص صباعي زي ما كانت بتمص زبي وتذوم وتمص وتقول احححح وانا بقيت احرك زبي بالراحة وهي توحوح وقولت اهيجها بالكلام فقولتلها النيك على سرير أمك حلو وهي مش قادرة تتكلم وبقت تقول اممم فقولتلها وياسلام بقا لو هي هنا وبتتفرج وتقولي نيك بنتي بالراحة يا عمو وانتي تقولي لا يا ماما زب جدو حلو خليه يرزع في طيزي وأمك تقول ارزع في طيزها الشرموطة دي يا عمو وانا أقولها شرموطة زي أمها

وهاجت هويدا وبقت تقول احححح وردت عليا وقالت وانا اقولها زب جدو حلو يا ماما ولو دخل كسك هتكوني مش عاوزة تخليه يخرج تاني وتفضلي تتناكي منه ليل ونهار وانا اقولها ياسلام لو انيك أمك معاكي وانيكك مع أمك وهي تقول اوووووف نيكها يا حبيبي وبقت هي ترجع لورا وانا بقيت انيك طيزها أسرع من الأول ودخول زبي بقا سهل وهي بقت مستمتعة بالنيك والكلام وبعدين خليتها تنزل تنام على بطنها ومحتفظ بزبي في طيزها وبقيت نايم فوقها وبنيك طيزها وبقفش بزازها وابوس رقبتها واقولها خدي زبي في طيزك يا إيمان خلي بنتك تتعلم ازاي تكون متناكة وشرموطة زي أمها

وهويدا تقول احححح نيكني يا عمو وبنتي تتفرج على جدها وهو بينيك أمها وانا شغال نيك وتقفيش في بزازها بايد والايد التانية بلعب في كسها ولقيتها بقت بتصرخ بالراحة وتقول احححح نيكني كمان وكمان اوي يا حبيبي وانا بقيت ارزع وحسيت إنها هتنزل شهوتها وبقيت ارزع واقفش وابوس وهي تقول اوووووف نيكني أوي أوي اححححح ونزلنا سوا وفضلت نايم عليها لحد ما هدينا وزبي نام وخرج من طيزها نزلت من عليها وقولتلها اوعي تقومي احسن اللبن ينزل من طيزك على السرير وجبت منديل حطيته على خرم طيزها وقولتلها امسكي المنديل على طيزك وقومي على الحمام وقامت وانا معاها دخلنا الحمام وانا غسلت زبي وهي قاعدة على قاعدة الحمام وبتوحوح وتقولي نار في طيزي يا جدو
قولتلها عشان اول مرة بس اغسليها بمياه دافية وسيبتها ودخلت المطبخ جبت خيارة ورجعت وقفت مستنيها على باب الحمام وهي غسلت طيزها وقامت خرجت وحضنتني اوي وقالت متعة قوية جدا بعد الوجع
قولتلها ولسة المرة التانية هتكون متعة اقوى بس وريني طيزك راحت لفت ووطت وانا فضلت احسس على طيزها وابوسها وبعدين دخلت الخيارة في طيزها وهي قالت إيه ده قولتلها خيارة عشان طيزك تتعود وتفضل واسعة عشان تتمتعي المرة التانية
قالت طيب هقعد ازاي
قولتلها هتنامي على جنبك في حضني
قالت طالما في حضنك موافقة وضحكت وفعلا نمنا على الأرض في الصالة وهي حطت راسها على صدري وقالت بس انت هيجتني أوي بكلامك

قولتلها كلامي عن أمك عجبك قالت أوي وياريت يكون حقيقة عشان اتناك منك في أي وقت وهي بردو تتمتع ماهي محرومة وانا قولتلها وانا كمان نفسي انيكها واعوضها عن الحرمان ونفضل عريانين احنا التلاتة سوا

قالت احححح ده هيكون جميل اوي الجو ده بس ازاي هيحصل
قولتلها هتسمعي كلامي
قالت طبعا فقولتلها وتنفذي اللي اقوله بالحرف
قالت اكيد
قولتلها النهاردة لما هي تيجي عاوزك تتدلعي عليا اوي وتبوسيني كل شوية وتحضنيني كتير وتقعدي على رجلي قالت حاضر
قولتلها احبك وانتي مطيعة كدا وتستاهلي زبي يفشخ طيزك ويفشخ كسمك
قالت احححح نفسي تنيكني وتنيكها
قولتلها بس مش عاوز غيرة هي محتاجه النيك اكتر منك لأن كسها اتناك كتير واتعود على النيك وانا هنيكها وافشخ كسها وطيزها وهي بقت توحوح وانا بقيت ارضع بزازها واحسس على طيزها واقولها بزازك حلوة اوي يا إيمان وهي ترد عليا وتقول احححح ارضع بزازي يا عمو بزازي اكبر من بزاز دودو وخرجت الخيارة من طيزها وهي شهقت وقالت اححححح وبسرعه قومتها ونيمتها علي الكنبة وانا على الأرض ورفعت رجلها اوي ومسكت زبي دخلته في طيزها وهي قالت احححح حلو اوي يا روحي والاحلى اني كدا هعرف احضنك واشوفك وانت بتنيكني
قولتلها هو ده بقا نيك العيون
قالت نيك عيوني بعيونك يا حبيبي ونيك كل حتة فيا وفضلت انيك في طيزها وهي على ضهرها شوية وهي على بطنها شوية وكمان على جنبها وخليتها تقعد على زبي وانا نايم على ضهري وبقت تتنطط على زبي وتوحوح وانا ادعك زنبورها وبزازها ولما حسيت اني هجيب وهي هايجة اوى روحت نيمتها على الأرض ورفعت رجلها وفشختها ودخلت زبي ومش مبطل كلام عن أمها وهي بترد عليا وبرزع في طيزها وهي تصرخ وتقول احححح كمان يا حبيبي وتقول نيك قوي نيك طيزي ونيك بزازي ونيك عيوني يا استاذي في النيك نيكني يا حبيبي نيكني يا جدو نيكني يا هيما نيك الشرموطة دودو نيك المتناكة دودو وخلاص هنزل

قولتلها خدي يا دودو يا شرموطة يا بنت المتناكة قالت احححح هات يا نايك دودو وأمها وصرخنا سوا ونزلنا وفضلت نايم عليها لحد ما هدينا وقومنا اخدنا دوش سوا مع شوية لعب وبوس وخرجنا عريانين دخلنا لبسنا هي قميص قصير وانا شورت من غير بوكسر وقعدنا نتكلم ونهزر لحد أمها ما جات وإيمان الظاهر اتعودت أو حبت الطريقة بتاعتي إنها لما تدخل البيت تسلم عليا بالحضن وتقعد على رجلي شوية وهويدا قالت شكلك يا ست ماما عجبك حضن جدو واتعودتي تيجي تقعدي على رجله
ردت ايمان وقالت يا حقودة ده عمي انا وهي تقول ماهو جدو انا وردت ايمان وقالت بس انا محرومة اكتر منك من العطف والحنان والدلع مش صح يا عمو
قولتلها من حقك يا روح عمو وإيمان طلعت لسانها لبنتها وضحكنا وقالت اهو يا حقودة هقوم ادخل الحمام اخد دوش وبعدين قومي انتي جهزي الأكل مش انا أقوم وانتي تقعدي في حضنه وراحت اوضتها خدت ملابس ودخلت الحمام اخدت دوش وخرجت لابسة قميص نوم قصير بردو والمرة دي كانت من غير برا وعاملة ميكاب وكانت هويدا جهزت الاكل وقعدنا ناكل ونتكلم ونهزر وهويدا تأكلني بايديها وبقت تبوس العيش قبل ما تحطه في بؤي وإيمان ظاهر عليها الغيرة وخلصنا أكل وقولت لهويدا تعملي قهوة وقعدت كالعادة في النص بس النهاردة كنت قاصد اني محضنش حد منهم وهويدا استنت لحد ما خلصت الشاي والسيجارة ولقيتها مركزة في الفون بصيت على الفون لقيتها بتعمل قايمة موسيقي وسيبتها تكمل وبعدين شغلت الفون ولقيتها قامت وبدأت ترقص رقص شرقي وطلعت فنانة في الرقص الشرقي وبتعمل حركات اغراء وتوطي عشان بزازها تبان وتقرب طيزها من وشي وتهزها بطريقة تهيج وبعدين شدتني عشان ارقص معاها
وإيمان بتبتسم وتسقف بس واضح عليها اوي الغيرة وهويدا شغاله حركات رقاصين وانا رقصت شوية وبعدين فضلت واقف وهي توطي وتحك طيزها فى زبي وتلف وتدعك بزازها في صدري وتحدفلي بوسة وانا احدفلها بوسة والموسيقى خلصت وجات موسيقى هادية ولقيتها بتحضني اوي كأنها بترقص سلو ولزقت جسمها كله في جسمي وحضناني اوي وانا طبعا مش لابس بوكسر وعشان كدا زبي واضح إنه واقف وهي بتحك كسها فى زبي
وإيمان كانت خلاص هتتجنن وبعدين قولتلها اقعد بقا انا تعبت من الوقفة وقعدت ولقيت هويدا قعدت على حجري وكأنها مندمجة مع الموسيقى وبتدعك طيزها فى زبي شوية وبعدين لفت نفسها وقعدت علي رجلي بس وشها في وشي وبقت ترقص بردو وهي قاعدة وتحرك كسها على زبي وفجأة باستني من شفايفي وحضنتني وسندت رأسها علي كتفي وبتحسس علي شعري وانا بحسس علي ضهرها وشعرها وإيمان اخيرا نطقت وقالت بطلي دلع بقا تعبتي جدك بس بنرفزة بسيطة وغمزت هويدا في جنبها عشان تقوم وقامت فعلا وإيمان بصت بخباثة ناحية زبي وظاهر اوي إنه واقف وغمضت عنيها وقالت هدخل الحمام عشان ننام بقا

فقالت هويدا لسة بدري
قالتلها لا يافالحة عندنا شغل الصبح وجدو ليه فترة مش بيصحى بدري فهيطلع عيني الصبح وعشان كدا هريحه من رخامتك وسهرك وهينام جنبي
هويدا قالتلها لا طبعا هينام في حضني
قولتلها لا يا دودو يا روح قلب جدو ماما عندها حق
قالت كلامك أوامر يا حبيبي وإيمان ابتسمت ابتسامة حلوة ودخلت الحمام وانا قولت لهويدا بسرعة ابعتيلي قايمة الموسيقى دي وتدخلي اوضتك ومتخرجيش تاني ولو الباب اتفتح عليكي اعملي نفسك نايمة مع أهل الكهف
قالت يبقا هتنيكها
قولتلها احتمال
قالت اححح عاوزة اتفرج
قولتلها لو حصل يبقا الايام جاية كتير وهتتفرجي وبعبصتها وهي بتبعت الموسيقى وقالت احححح وحشني زبك
قولتلها وطيزك وجسمك كله وحشوني كانت أمها خرجت وقالت يالا يا عمو
قولتلها حاضر يا روح عمو
وهويدا قالت حد ينام الساعة عشرة رديت أنا قولتلها حبيبة جدو اللي بتسمع كلام ماما هتقول ايه

قالت هتقول حاضر يا حبيبي تصبح على خير وحضنتني وباستني من خدودي وبوسة على شفايفي وقالت هيوحشني حضنك يا قلبي

ردت ايمان قالت إيه المحن ده هو مسافر وبعدين ماهو كل يوم ليل ونهار في حضنك قولتلها لا كدا بقا عشان نمنع الخناق ده كل ليلة هنام مع واحدة فيكم في اوضتها وإيمان قالت وانا موافقة ويالا بقا قبل ما البت دي تضربني وضحكنا وهويدا دخلت واحنا دخلنا وعملت نفسي بتفرج على الاوضة فقالتلي إيه يا حبيبي مستغرب الاوضة
قولتلها فعلا ماهي اول مرة ادخلها بالليل وفردت نفسي على السرير وهي نامت بردو بس في آخر السرير وحاسس بيها بتفكر
فقولتلها يعني امبارح جنب بنتك تنامي في حضني والنهاردة اللي المفروض أن حضني ملكك انتي لوحدك تنامي بعيد لقيتها فرحت فرحة مكتومة وبتقول بجد ملكي لوحدي قولتلها طبعا ما هو مفيش حد معانا في الاوضة وتعتبري إننا لوحدنا في الشقة لا في الدنيا كلها لقيتها بتبصلي بفرحة واستغراب

قولتلها متستغربيش وتعالي في حضني الاول لقيتها بسرعة قربت مني وحضنتني
قولتلها نامي على صدري وهي ما صدقت وحطت خدها على صدري وايدها عند حلماتي وانا بلعب في شعرها وبقولها معنى كلامي إننا طالما لوحدنا وفي حضني يبقا جسمي وعقلي وكل تركيزي معاكي فعشان كدا قولتلك اعتبري نفسك لوحدنا في الدنيا

قالت ياااااه يا عمو ده انت حنين أوي ورومانسي أوي أوي أوي
قولتلها وانتي بردو رومانسيه وبتحبي الرومانسيه زي عمك قالت اه يا حبيبي وبتحسس على حلماتي بالراحة كأنها مندمجة في الكلام فقولتلها وعلى فكرة حضنك حلو اوي وكأني اول مره احضن واول مره اتحضن

قالت للدرجادي
قولتلها واكتر لقيتها حضنتني اوي وقالت يعني كدا حلو ولا بضايقك

قولتلها مين العبيط اللي يضايق من حضن جسم بالحلاوة دي ولا حضن قلب بالجمال ده
ده المفروض اكون طماع اكتر من كده واكون عاوز الحضن بالايد والرجل
قالت وهي الرجل بتحضن
قولتلها كل حتة في الجسم بتحضن يعني انتي اهو حاضناني بايدك ولو رفعتي رجلك على رجلي كدا رجلك هتحضن رجلي بس قوليلي صح
قالت نعم وعملت نفسها مهتمة بكلامي ورفعت وشها تبصلي وريحت بزازها على صدري وبقت تدوس ببزازها على صدري وانا كملت كلام وقولتلها بس هتتكلمي بصراحة
قالت مش معقول وانا في حضنك بالشكل ده وهتكلم من غير صراحة
قولتلها احبك وانتي رومانسيه كدا وهي قالت وانا اموت فيك وانت مدلعني في حضنك كدا واتكسفت ونزلت وشها لتحت خبطت رأسها في راسي وقالت معلش يا حبيبي وباست جبيني وانا قولتلها دي خبطة كسوف حلوة وبوستها على خدها وقولتلها لاحظت انك كنتي مضايقة من اللي كانت بتعمله معايا هويدا صح ولا غلط ولو صح ليه وبصراحة

قالت بصراحة صح والسبب إني صعبت عليا نفسي كان نفسي اعيش حياتي زيها وحد يدلعني كدا وكنت بحلم اني لما اتجوز هعيش اللي نفسي فيه لقيت محمود زي بابا نفس التعقيدات ولما شوفت اللي انت بتعمله معايا ومع هويدا اتمنيت اكون مكان هويدا وتدلعني زيها واعمل كل اللي نفسي فيه من غير خوف ولا عيب ولا ميصحش والدموع محبوسة في عنيها
فقولتلها وانا شايفك في نفس سن هويدا والمفروض تعملي كل اللي نفسك فيه وانا حسيت بيكي إنك كان نفسك ترقصي معايا وترقصيلي زي دودو
قالت فعلا وبعدين قالت قصدي قاطعتها وقولتلها بطلي كسوف احنا لوحدنا وحتى لو هويدا موجودة خدي حقك مني زي ما هويدا بتعمل اعتبريها ضرتك وانتي بتنافسيها عشان تجذبي جوزك وجوزها ليكي

قالت ياريت كنت جوزي يا عمو ضحكت وقولتلها خلاص انا في الصالة عمو وهنا جوزك وحضنتها اوي اوي وهي اتنهدت فقولتلها بس البت بترقص حلو وبتعمل حركات جامدة
قالت اه بس.... وسكتت
قولتلها بس انتي بتعرفي اكتر منها وضحكت وهي ضحكت فقولتلها إيه رأيك أن لسة بدري على النوم وعاوز اشوف رقصك ليا
قالت احسن هويدا تسمعنا قولتلها نوطي الصوت و انا معايا نفس الموسيقى
قالت طيب استنى اروح اشوفها نامت ولا لسة وراحت ورجعت ونورت النور وانا شغلت الموسيقى وهي بدأت ترقص ولا اجدع رقاصة وتعمل زي الشرموطة اللي عاوزة تهيج الراجل اللي نفسها تتناك منه وتهز بزازها اوي وتقربهم من بؤي وانا أعمل نفسي هعض بزازها وهي تبعد وقالت ما ترقص معايا قومت فعلا وبدأت ارقص معاها وهي تتمايل عليا وانا اسندها وتلف وتدعك طيزها فى زبي وانا ارقص وادعك زبي في طيزها وهي لما حست أن زبي واقف فضلت تدعك طيزها فيه وانا متجاوب معاها وبعدين جات الموسيقى الهادية لاقيتها وقفت
قولتلها ايه هتخليني اقول ان دودو شجاعة اكتر منك
قالت فشر وبصت بصة سريعة على زبي وانا فتحت ايدي وهي دخلت حضني وانا حضنتها اوي وهي اتشجعت وحضنتني اوي اوي وحطيت خدي على خدها وبقيت احسس وهي تحضن اكتر وبنرقص وبعدين بصيت في عينيها وقربت شفايفي من شفايفها وقولتلها لو نفسك تقولي حاجة أو تعملي حاجة بلاش تردد ولا كسوف ولا خوف وزي ما قولتلك انا هنا جوزك حبيبك لقيتها قالت اااااه جوزي طيب احضن مراتك حبيبتك اوي وانا بحضن اكتر وزبي لازق فيها ولاقيتها باست شفايفي بوسة خفيفة وحطت خدها على خدي وبتحسس علي ضهري وانا بحسس علي ضهرها العريان وقربت من رقبتها وبوستها ومصتها مصة خفيفة فقالت اح وكأنها قالتها من غير تركيز رجعت قالت اااه قولتلها عجبتك وهي اتكسفت ترد وحطت وشها في صدري من الكسوف وانا رفعت وشها وقولتلها مفيش كسوف في حضن جوزك وقربت من وشها اكتر و خطفت بوسة من شفايفها وهي كانت متوقعة اني همسك في شفايفها وانا نزلت على رقبتها ابوسها والحسها وهي بقت تقول اح وتلحق نفسها وتقول ااااه وبعدين انا بقيت امص رقبتها اوي وادعك في ضهرها وزبي بيدعك في سوتها وحسيت إنها بتحاول تطلع لفوق عشان تدعك كسها فى زبي وبقيت ابوس رقبتها وخدها لحد ما وصلت لشفايفها ومسكت شفتها اللي فوق وهي خدت شفتي اللي تحت وبقينا نمص شفايف بعض وتذوم وانا اذوم وبعدين مسكتها من طيزها افعص فيها ورفعت القميص وبقيت احسس على طيزها ودخلت ايدي في الاندر وبقيت احسس على خرم طيزها وهي سابت شفايفي وقالت اححححح قولتلها اخيراااااا كملتيها وبقيت أمص شفايفها مص سريع وأيدي بتبعبص في طيزها وهي تمص معايا شفايفي وتقول امممم اححححح وبعدين سحبتها لحد السرير ونيمتها بالراحة وانا شغال بوس وطلعت بزازها وبقيت اعصر فيها وهي بتحضني اوي كأنها خايفة تكون بتحلم وبقيت الحس حوالين الحلمات وانا بعصر بزازها وامص في البزاز وكل مصة تسيب علامة وبعدين بقيت الحس الحلمات بطرف لساني وهي تقول احححح اوووووف وبعدين شفط الحلمة الشمال ومسكت الحلمة اليمين افركها وهي قالت احححح عضها يا عمو وانا بقيت اعض في حلماتها وامص في بزازها لحد ما بزازها كلها بقت عبارة عن خريطة مرسوم فيها شفايفي وبعدين مصيت رقبتها جامد من الناحيتين و شفايفي علمت في رقبتها ومسكت حلماتها افرك فيهم وهي تقول احححح اوووووف كمان يا حبيبي وفضلت انزل وانا بدعك واعصر في بزازها وابوس بطنها لحد ما وصلت عند كسها فتحت رجلها وبقيت ابوس وراكها وامصها واسيب علامات وجبت الاندر على جنب وبقيت الحس حوالين كسها وهي تقول احححح كمان أوي وبعدين عضعضت زنبورها وهي صرخت صرخة مكتومة وبتدوس على راسي ودخلت لساني في كسها وهي بقت زي المجنونة وبترفع وسطها عشان ادخل لساني اكتر وقالت اح هجيب هجيب وانا مطلعتش لساني من كسها وبقيت اقول امممم وانيك كسها بلساني وهي تدوس على راسي وتصرخ وتقول احححح هجيب احححح اوووووف كمان وفي اللحظة اللي هي هتجيب فيها طلعت لفوق بسرعة ورزعت زبي مرة واحدة وهي صرخت صرخة عالية شوية وقالت اححححح وخدت شفايفي وبقت تاكل فيها وانا برزع في كسها وهي بترفع وسطها وحسيت إنها بدأت تهدأ

قولتلها عجبك يا قلبي
قالت وهي بتنهج عجبني ايه ده انت خلتني اجيب من غير ...وسكتت
قولتلها من غير كسوف قصدك من غير ما انيكك قالت اح عرفت إنها هاجت من كلمة انيكك
قولتلها يعني عارف اعوضك وامتعك
قالت انت استاذ في المتعة يا حبيبي
طيب وانا؟
وانا قولتلها وانتي بتتناكي حلو اوي
قالت احححححح
قولتلها شكلك عاجبك كلامي
قالت اوي ومش متعودة عليه وانا بنيك بالراحة قولتلها لا طالما عاجبك يبقا تتعودي تسمعي وتقولي اللي يعجبك يا احلى متناكة لقيتها هاجت وبتحضني اوي وتبوس وتحسس وترفع رجلها اكتر وتحطها على ضهري وتقول احححح كمان
قولتلها كمان ايه قالت متعني عوض حرماني قولتلها لا اسمها نيكني فقالت احححح نيكني فقولتلها ايوا كدا عاوزك تطلعي الشرموطة إللي جواكي وتتشرمطي معايا براحتك
قالت حاضر نيكني يا ابراهيم يا حبيبي يا جوزي قولتلها لا مش ابراهيم ده عمو اللي بينيك كسك بزبه وهي هاجت أوي وقالت اه عمو حبيبي عمو عشيقي عمو جوزي عمو اللي بينيك كسي المحروم وقولتلها خدي زبي في كسك المحروم يا متناكتي وصرخت وقالت اححححح نيك اوي يا عمو هجيب هجيب وانا قولتلها وانا يا لبوة هجيب
قالت احححححح هات يا حبيبي هات يا جوزي هاتهم برا احححح برا احححح برا يا عمووووو وطلعت زبي عند سوتها وهي مسكته تدعك فيه وانا بجيب وهي وانا بنوحوح وايديها بقت كلها لبن وبقت تدعك اللبن في بطنها وسوتها وبعدين نمت جنبها وحضنا بعض وفضلنا ساكتين شوية وقولتلها تعالي ناخد دوش سوا عشان ننام
قالت لسة بدري
قولتلها على فكرة الساعة بقت واحدة
قالت معقولة ولا حسيت بالوقت
قولتلها طبعا الأوقات الحلوة تجري يالا يا قلبي عشان تقومي مرتاحة وهنكمل بكرة
قالت بكرة هتنام مع هويدا وهي مكشرة
قولتلها لا معاكي وبكرة اقولك ازاي ودخلنا الحمام ناخد دوش سوا مع شوية لعب وبوس واحضان طبعا وقولتلها هدخل اجيب بوكسر من اوضة دودو
قالت بس بالراحة احسن تصحى
قولتلها ماشي وهي دخلت اوضتها وانا دخلت عند هويدا وقربت منها بوستها وقولتلها كدا انتي متناكة وبنت متناكة فتحت عنيها وقالت بجد نيكتها
قولتلها اه طبعا وبعدين بقا نحكي واخدت البوكسر ودخلت عند إيمان لبست البوكسر والشورت وهي قميص وحضنا بعض ونمنا


نكمل الحلقة الجاية


الحلقة الثامنة

وقفنا الحلقه اللي فاتت عند لما خلصنا نيك انا وإيمان ونمنا في حضن بعض

الصبح لقيت ايمان بتصحيني بحنية ودلع وبوس وفتحت عيني لقيتها ظاهر عليها الانبساط اوي ولما شافتني فتحت عيني حضنتني وقالت
صباح العسل على جوزي حبيبي وانا حضنتها وقولتلها صباح السكر على مراتي عسولتي وبعدين قولتلها واضح انك صاحية مبسوطة اوي
قالت إزاي أكون مش مبسوطة وانا نايمة في حضن جوزي حبيبي
ده انا نمت نوم عميق ومريح جدا ومش مصدقة نفسي وكل ما اصحى عشان اتقلب الاقيك جنبي احس اني بحلم واحضنك عشان اصدق فحضنتها اوي وقولتلها وانا مبسوط اوي إني قدرت اخليكي مبسوطة ومرتاحة ودخلنا في بوسة جامدة وبعدين قالتلي قوم خدلك دوش لحد ما اجهز الفطار عشان ننزل
قولتلها حاضر يا روحي
وفعلا قومت دخلت على هويدا لقيتها نايمة بوستها وهي صحيت وحضنتني وقالت صباح الورد يا حبيبي
قولتلها صباح الفل يا روحي
قومي ولا مش ناوية تيجي معانا
قالت لا طبعا مش هسيبك
قولتلها طيب لما تسمعي صوت باب الحمام تخرجي عشان ماما لابسة قميص نوم فاجر وعاوزك لما تشوفيها بلاش تحرجيها وانا عاوزك تخرجي فجأة عشان قبل ما هي تلبس ولما تشوفيها تتغزلي في جمالها وتقوليلها شكلك مبسوطة اوي يا مامتي وايه القميص الجامد ده ويابختك يا جدو نايم في حضن قمر كأنكم عروسة وعريس وطبعا الكلام ده قولته بسرعة وخرجت قبل ما ايمان تاخد بالها و دخلت الحمام اخدت دوش وخرجت بالشورت بس ودخلت المطبخ عند ايمان وحضنتها من وراها وبوست رقبتها وقولتلها إيه الجمال ده
معقولة القمر ده في حضني

قالت عارف يا عمو أنا حبيتك اكتر دلوقتي
قولتلها ليه وانا لسة حاضنها
قالت عشان حضن المطبخ ده كان نفسي فيه اوي وبعدين لمحت هويدا جاية وبعدت عن ايمان حاجة بسيطة
قولتلها طيب تحبي اساعدك وفجأة دخلت علينا هويدا وقالت صباح الورد على الحلوين
ايمان اتخضت وقالت صباح الخير يا دودو بس شكلها مكسوفة وانا غمزت لهويدا
فقالت شكلك زي العسل يا مامتي وباين عليكي الانبساط ووشك هادي والقميص حلو اوي عليكي وانا رديت عليها
قولتلها يابت ده هي وجمالها اللي عملوا قيمة للقميص وإيمان باين عليها الكسوف اوي من بنتها فقولتلها الكسوف ده مخليكي اجمل من الجمال
قالت هويدا طيب ما انتي واقفة كدا مع جدو ومش مكسوفة يبقا كدا بقا انتي مكسوفة مني انا مع اني انا مبسوطة اوي اني شوفتك كدا مبسوطة و وشك الهادي السعيد ده من زمان ما شوفته وحدفتلها بوسة وقالت قمر يا مامتي يا سكر وبصت ناحيتي وقالت يا بختك يا سي جدو كنت نايم في حضن قمر طيب اقولكم حاجة
قولتلها قولي يا ام لسانين وضحكنا
قالت اه بلسانين بس بقول حقيقة مش بجامل
عارفة يا مامتي لما دخلت عليكم المطبخ حسيت انكم عروسة وعريس
قولتلها وهو انا اطول أن القمر ده تكون عروستي
قالت هويدا سيدي يا سيدي بس لازم تطلبها مني وانا افكر اوافق ولا ارفض وضحكنا بردو وانا قولت طيب مش لما تعرفي رأي العروسه الاول وبعدين تتشرطي يا فالحة وإيمان كل اللي بتعمله انها بتشغل نفسها في الفطار بس متوترة وبتبتسم
قالت هويدا ماهي العروسة مكسوفة وساكتة والسكوت علامة الرضا ولا انتي مش عاجبك عريسك يا ست ماما ولا اقولك يا بنتي وضحكنا اوي وإيمان اتشجعت وقالت هو جدك يا بت فيه واحدة عاقلة ترفضه وبعدين انتي نفسك ماسكة فيه ليل ونهار يعني عاجبك وضحكت وقالت بس انتي إيه اللي صحاكي
قالت هويدا أولا عشان ادخل الحمام ولما لقيتكم صاحيين قولت اروح معاكم بقا
بس بشرط
قالت ايمان وكمان هتتشرطي عشان تروحي معانا
قالت هويدا طبعاً وشرطي عاقل على فكري وهو أن جدو من بعد ما ننزل من هنا هيكون حبيبي انا وخطيبي انا وعمك انت إنما عريسك دي لما نكون في البيت بس
فاهمة يا بنت وضحكنا وإيمان جريت وراها وقالت طيب يا عفريتة ادخلي الحمام بسرعة عشان نفطر
قالت هويدا سيدي يا سيدي خايفة على عريسها من الجوع وجريت على الحمام وقفلت على نفسها

رجعت حضنت إيمان من وراها تاني
قالت ايمان البت عفريتة كسفتني وكويس إنها مدخلتش علينا وانت حاضني الحضن ده
قولتلها بس كسوفك يجنن وكمان حسيت أن هويدا فرحت لما شافتك مبسوطة
قالت هو باين عليا اوي كدا
قولتلها يعني انا اللي مش عايش معاكي وشوفت ده اومال بنتك اللي حفظاكي مش هتشوف وفضلت ابوس رقبتها واقفش في بزازها وبدعك زبي في طيزها وهي تقول ااااه اححح كفاية احسن تشوفنا
قولتلها ياريت عشان تكوني براحتك معايا وهي شايفة وقرصت على حلماتها فقالت احححححح لو شافتنا
قولتلها سخنتي من إحساس أنها تشوفنا وبعدين سمعنا صوت إيمان هتخرج من الحمام فبعدت عن إيمان ووقفت عادي وخرجت هويدا بالقميص وقالت مفيش حد احسن من حد وضحكت
قولتلهم طيب الوقت بيجري
ايمان قالت فعلا
هويدا قالت دايما الأوقات الحلوة بتجري وكل واحد فينا شال حاجة من الفطار وروحنا الصالة فطرنا وبعدين ايمان قالت هدخل اخد دوش والبس وانت يا عمو البس وانتي يا هانم البسي بسرعة والا هنسيبك وننزل
دخلت إيمان الحمام وانا وهويدا دخلنا نلبس واول ما سمعنا صوت الدوش لقيت هويدا نزلت على الأرض وطلعت زبي فضلت ترضع فيه بسرعة وتقول وحشني
انا قولتلها يا مجنونة بس وقومي البسي بسرعة ونتكلم واحنا بنلبس
قالت حاضر يا سي جدو بس كنت بصبح على حبيبي
قولتلها بقيتي شرموطة اوي يا دودو
قالت البركة فيك يا روح الشرموطة وبعدين انا بتشرمط على جدو حبيبي
خلصنا لبس انا وهي وخرجنا الصالة

قولتلها طالما امك لسة مخرجتش اعمليلي شاي بسرعة
وفعلا هي دخلت المطبخ تعمل الشاي وإيمان خرجت من الحمام بنفس القميص
قولتلها نعيما يا روحي بس مغيرتيش القميص ليه
قالت مانا هدخل اغير والبس
هويدا سامعة طبعا فقالت يا سيدي مش عاوزة تغيره عشان عجبك ده لؤم بنات وضحكنا

قالت ايمان دي صاحية فايقة عليا النهاردة
قالت هويدا لا يا حبيبتي ده انا فرحانة انك مبسوطة وبحاول اعبرلك عن حبي ليكي وفرحتي لفرحتك وسعادتك
ايمان سمعت الكلمتين وحسيت إنها فرحت بكلام بنتها وسابتنا ودخلت اوضتها تلبس وانا قعدت اشرب الشاي وهويدا بصوت واطي بتقولي إيه رأيك فيا بقا
قولتلها برافو عليكي اوي كدا
قالت يعني استاهل جايزة
قولتلها طبعا بس مش دلوقتي طبعاااااااااا
قالت يبقا بالليل
قولتلها لا بردو ومن غير زعل وزي ما قولتلك قبل كدا تسمعي الكلام وهننبسط كلنا
قالت حاضر يا روحي
قولتلها عسل يا لبوتي بس بالليل بردو اتمسكي بيا كدا وكدا لحد ما انا اقولك اسمعي الكلام
ها اتفقنا؟
قالت اتفقنا يا روح قلبي وحضنتني وفي نفس اللحظة خرجت ايمان وشافتها في حضني
قالت إيه المحن ده
قالت هويدا العروسه بتغير على عريسها بس طالما لبستي يبقا خلاص هو دلوقتي خطيبي
قالت ايمان لا يا ناصحة انتي قولتي لما ننزل مش لما البس وضحكنا كلنا واتحركنا وإيمان مسكت ايدي وطلعت لسانها لبنتها وركبنا الاسانسير وإيمان ماسكة ايدي بردو وخرجنا من العمارة كدا
هويدا قالت بس كدا اخده منك بقا وشدت ايدي من أمها ويعتبر ماشيين حاضنين بعض انا وهويدا وعمالين نهزر ونضحك لحد ما وصلنا الاتيليه ولقيت بنتين شغالين في الاتيليه وهويدا دخلت سلمت عليهم بالاحضان وبعدين ايمان قالت لبنتها اقعدي بقا انتي على المكتب لحد ما افرج جدك على الاتيليه
ايمان مسكت ايدي وروحنا ناحية البنات وقالت اعرفك يا عمو دي اسراء مصرية من شبرا
ومطلقة
قولت أهلا وسهلا يا اسراء يا ش ش ش فضحكت اوي اسراء وقالت ايوا بقا يا عمو من زمان مسمعتش الجملة دي
إيمان قالت انا مش فاهمة
قولتلها ده رمز يخص اهل شبرا بنقول ش ش ش يعني شقاوة شباب شبرا وضحكنا انا وإيمان واسراء وهويدا سامعة بردو وضحكت معانا والبنت التانية بتبتسم بس مش فاهمه فقالت ايمان ودي يا عمو نادية عراقيه ومطلقة بردو فسلمت عليها وقولتلها اهلا بالعراق وناس العراق اللي بحبهم وماكو حب في قلبي لدولة اكتر من العراق
نادية ابتسمت وقالت اوووه تعرف ماكو يا عمو ضحكت وقولتلها واعرف اكو كمان وقولت يا دودو يالا بينا من هنا بسرعة
ايمان وهويدا اتخضوا وقالوا ليه
قولت يا بنتي ده مستنقع مطلقات تعالي نهرب انا وانتي وكلهم انفجروا في الضحك وبعد ما خلصوا ضحك
قالت ايمان ده بقا يا بنات عمو حبيبي وقالت هويدا وجدو حبيبي
كملت ايمان كلامها وقالت هو هيظبط حسابات الاتيليه يومين في الاسبوع عشان آخر السنة منتعبش زي كل سنة
اسراء قالت برافو عليكي يا ايمي بدل ما بندفع فلوس كتير في نهاية السنة للتركي النصاب القانونى ده فكدا هيلاقي كل الحسابات جاهزة مش هيعمل مجهود غير إنه يتعامل مع الجهة المختصة
نادية قالت فعلا كدا كويس أوي
كلامهم ده طمني وقولت لايمان طيب فرجيني بقا
قالت تعال شوف المخزن اولا
دخلنا المخزن وقولتلها على فكره البنات دول كويسين
قالت فعلا بس ليه
قولتلها كلامهم يدل على انهم بيخافوا على المكان والخوف ده جاي من حبهم ليكي
قالت لماح يا روحي
قولتلها كدا اطمنت عليكي وعلى مالك
هي قالت وانا اطمنت انك جنبي وحسيت أن ليا سند وقربت مني و خطفت بوسة وخرجنا من المخزن
قولتلهم عاوزك يا إيمي تكتبي كل الأصناف اللي عندك في ورقة وبعدين نعمل جرد على كل صنف لوحده بس الاول نعمل جرد للمخزن وبعدين نشوف المعروض هنا في فترة الاستراحة عشان نقدر نقفل الباب علينا ومعلش استحملوني النهاردة وبعد كدا هنرتاح كلنا
كلهم قالوا مش مهم التعب يوم المهم هنرتاح باقي السنة
وفعلا دخلت المخزن انا وإيمان وهويدا وعملنا الجرد في ساعة وبعدين خرجنا
قولتلهم عاوز قهوة بقا
إسراء قالت أنا هعمل القهوة وشربنا القهوة وقعدت على المكتب ومسكت الفون كتبت رسالة لبشرى
ردت عليا بسرعة وهي زعلانة طبعا
قولتلها غصب عني كنت مشغول اوي والنهاردة اول يوم ليا في الشغل فحبيت اطمنك إني اشتغلت وفي اقرب فرصة لازم اجيلك وقفلت معاها وفضلت اهزر معاهم شوية واسألهم عن الشغل شوية لحد وقت الاستراحة
قولتهم اقفلوا الباب وكل واحدة تمسك ورقة وتكتب عدد القطع الموجودة من كل صنف وبسرعة خلصوا واخدت منهم الورق وبعدين قولت عاوز عدد الفلوس الموجودة وقعدت على المكتب كتبت كل حاجة بطريقة منظمة وقولت لايمان كدا انتي النهاردة راس مالك المبلغ كذا والبضاعة الموجودة وقيمتهم كذا ومن دلوقتي يا بنات هعملكم دفتر تكتبوا فيه الصنف المباع والسعر والتاريخ بحيث اني لما اجي في أي وقت اشوف الدفتر اعرف الصنف ده مثلا موجود منه كام قطعة واعرف المصروفات اليومية أو الأسبوعية أو الشهرية
المهم اتفقنا على نظام الشغل واخدت إيمان المخزن وفهمتها تعمل إيه لما ترجع البيت وخرجنا قعدت مع دودو نتكلم سوا وقالتلي انا اتفاجئت انك شاطر في كل حاجة وضحكنا وهزرنا وبعدين
قالت هويدا انا زهقت
قالت إيمان خلاص خدي جدو وارجعوا البيت اتغدوا هناك وانا هتغدى هنا مع اسراء ونادية
هويدا فرحت وقالت يالا ياجدو
وانا ماشي قولت لايمان متنسيش وانتي جاية تجيبي البيانات اللي قولتلك عليها
قالتلي حاضر وسلمت علي البنات وبسلم على ايمان لقيتها بتاخدني بالحضن حضنتها وبوستها والبنات مبسوطين ومستغربين واخدت هويدا واتمشينا شوية وهي ماسكة فيا كأني خطيبها أو حبيبها وبعدين رجعنا البيت انا وهويدا ودخلت الحمام اخدت دوش ولبست شورت وقعدت وبعدين دخلت هويدا اخدت دوش ولبست قميص قصير حلو وجهزت الغدا واتغدينا سوا وعملتلي شاي وبعدين قولتلها هتصل بمصر اطمنهم عليا
قالت عاوزة اشوفك هتكلم مين
قولتلها ماشي بس البسي الأول مش يشوفوكي قاعدة معايا عريانة كدا وضحكنا
قامت فعلا لبست واتصلت بابني الكبير فيديو ولقيته بيفتح وبيقول أخيرا افتكرتنا يا بوب
قولتله أنا مش ممكن انساكم على فكرة بس مكونتش مستقر وحبيت اني لما اكلمك اكون مستقر وعندي اخبار كويسة تطمنك
قالي خير بس ايه البيت اللي انت فيه ده
قولتله ده مش بيت وبس وكمان معايا مزة حلوة وضحكت وندهت على دودو
قولتلها تعالي يا مزتي سلمي على ابني الكبير
وجات قعدت جنبي وهو مستغرب وبيقولي

طيب مش تعرفني على المزة
قولتله دي بقا يا سيدي تبقا مزتي وانت خالها وضحكت
وبعد ما فضل محتار شوية
قولتله عارف طبعا عمك صابر
قالي آه طبعا
قولتله دي هويدا بنت بنته
قالي معقوله دي بنت إيمان
قولتله برافو عليك
وحكيتله ازاي أنا وصلت عندهم واني شغال في الاتيليه بتاع إيمان ولسة جايين أنا ودودو من هناك وإيمان لسة هناك واطمنت منه على أخواته واتفقت معاه على معاد يتجمعوا فيه عشان إيمان تكون موجودة ونفتح الفيديو ونتكلم سوا شوية
خلصت اتصال وقفلت معاه ولقيت هويدا بتقلع كأنها كانت في سجن وجات قعدت جنبي في حضني وبتقول وحشتني
قولتلها وانت كمان بس تعالي بقا نتفق إيه اللي هيحصل بالليل
قالت مانت قولتلي يا جدو انك هتنام معاها بردو النهاردة وانا اوافق بصعوبة وبتعمل نفسها زعلانة زي الأطفال وانا ضحكت على شكلها وخدتها في حضني وقولتلها مش انا وانتي عاوزين المتعة تكون جماعية وبراحتنا
قالت اه يا ريت
قولتلها خلاص يبقا تسمعي كلام جدو
قالت حاضر يا جدو
قولتلها حبيبتي يا روح جدو وشرحتلها هتعمل ايه بالليل وقولتلها أنا عاوز أنام ساعة أو ساعتين
قالت اه طبعا يا سي جدو عندك حفلة نيك بالليل
قولتلها أنا بعمل كل ده عشانك يا روح قلبي ولا اتصل بجدك صابر اجيبه يقعد معاكي
هويدا صرخت وقالت لا طبعا خلاص انا من ايدك دي لايدك دي
ضحكنا وقولتلها انا هنام على الارض هنا وانتي خلصي الاكل بسرعة وخليكي بالقميص ده وياريت تحسي بامك وهي جاية عشان عاوزها تدخل الشقة تلاقيكي نايمة في حضني بالقميص ده وتحضنيني جامد وتعملي نفسك نعسانة اوي ولو ندهت عليكي عشان تصحيكي قولي اااااه يا حبيبي وتعملي حركات كأنك نايمة وبتحلمي وانك هايجة
أكيد فهماني أنا عاوز إيه
قالت طبعا يا روح قلبي
ونمت على الارض بس صاحي
وهي قامت عملت الأكل بسرعة وجات نامت جنبي وانا عملت نفسي نعسان وهي بقت تلعب في زبي لحد ما وقف فقالت اححح
قولتلها بطلي لعب يا لبوا
قالت حاضر يا روح اللبوة هبطل لعب وامصه شوية بس
قولتلها ماشي بس لما اقولك بس تسمعي الكلام
قالت حاضر
هي طلعت زبي وبقت تلحس وتمص وتلحس بيضاني وبقت استاذة في المص وواضح انها بقت تركز اوي في افلام السكس عشان تتعلم وزبي وقف اوي اوي وبقيت هايج اوي بس قولتلها كفاية كدا عشان أمك تلاقي لبن وضحكت
قالت يا بختها
قولتلها بطلي حقد بقا يا شرموطة
وخدتها في حضني وبقيت ابوسها واقفش بزازها وادعك كسها وارضع حلماتها ونزلت على كسها لحسته ومصيته وبقيت اعضعض زنبورها لحد ما نزلت شهوتها
قولتلها بس كفاية اهو متعتك شوية وبردت كسك الشرموط ده واهدي بقا قبل أمك ما ترجع
وفضلنا نتكلم لحد ما حسينا أن إيمان بتفتح الباب وعملنا نفسنا نايمين
أنا نايم بالشورت بس وهويدا نايمة بالقميص القصير وحسيت إن إيمان واقفة تتفرج علينا وبنتها حاضناني اوي ورجلها فوق زبي وبعدين ندهت على هويدا وهويدا عملت نفسها بتحلم إنها بتتناك وبقت تقول اححح يا حبيبي وتحضني اوي
لقيت إيمان بتنده علينا بصوت عالي وتقول يا بختكم ده انا نفسي أنام ولو ساعة
عملنا نفسنا صحينا وبقول شكلنا نمنا كتير وبصيت على إيمان حسيت من نظراتها غيرة وشك إني كنت بنيك بنتها
قولتلها اكيد جوعتي يا قلبي
قالت اه يا عمو جعانة أكل ونوم
قولت قومي يا دودو جهزي الاكل عشان ماما جعانة وغيرانة إنك نايمة في حضني وهي في الشغل وضحكنا وبعدين قولت خلاص نتغدى وانيمك في حضني في نفس المكان وبلاش الحقد ده
قامت هويدا دخلت الحمام وانا فتحت حضني جات إيمان تجري وحضنتني وقالت وحشتني اوي
قولتلها وإنتي اكتر يا روح قلبي وبوستها بوسة حلوة وقولتلها لما تخرج بنتك ادخلي خدي دوش والبسي قميص عريان شوية
قالت احسن هويدا تعلق والبت كلامها جرئ
قولتلها متقلقيش وردي عليها بجراءة زيها
قالت حاضر يا جوزي يا حبيبي
قولتلها لا أنا هنا عمو وضحكنا وخرجت هويدا وانا قولت طيب يا ايمي ادخل أخد دوش سريع لحد ما انتي تجهزي لبسك اللي هتلبسيه بعد الدوش وجريت على الحمام اخدت دوش وخرجت لقيت إيمان واقفة في الصالة منتظراني اخرج
دخلت إيمان الحمام وهويدا في المطبخ بتسخن وتجهز الأكل وانا ولعت سيجارة وقعدت في الصالة
وهويدا قالت أنا جاهزة اجيب الأكل
قولتلها اسألي أمك
إيمان كانت سامعة كلامنا وردت فوراً وقالت آه خلاص انا طالعة
وفعلاً جبنا الأكل أنا وهويدا وحطناه على الارض وخرجت إيمان من الحمام لابسة قميص طويل وشفاف شوية وواضح انها لابسة اندر فتلة ومن غير برا وانا صفرت وقولت اللحمة طلعت يا رجالة زي عبد المنعم مدبولي في مسرحية ريا وسكينة وكملت كلامي وقولت بس لو القميص ده قصير هيكون احلى
قالت أنا لبست ده عشان عاوزة أنام فعلاً ولما اصحى أكيد هلبس غيره
قولتلها ايوا كدا عاوزك تنطلقي وتفكي عن نفسك وتكوني براحتك زي دودو كدا
قالت دودو أيوا يا سي جدو وانت تبص يمين تلاقي لحمة وتبص شمال تلاقي لحمة وضحكنا اوي
قولت طيب بصراحة مش كدا احسن وكمان محدش غريب بيشوف لحمكم
قالت هويدا بصراحة يا جدو احسن أوي حتى لو هقعد ملط هكون مطمنة أن جدو حبيبي بس اللي شايفني
إيمان قالت اول مرة تقولي حاجة صح يا مفعوصة
وضحكنا وبقينا نهزر ونتكلم واحنا بناكل ولما خلصنا أكل هويدا شالت الأكل وانا سندت راسي على مخدة عالية على الأرض وقالت إيمان أنا بقا كأني واخدة بنج وعاوزة انام
قولتلها تعالي في حضني هنا ونامي
هويدا قالت وانا لا يعني يا جدو وبتلوي شفتها زي الأطفال
قالت إيمان مانا جيت لقيتك نايمة في حضنه
قولتلها يا روحي هي مش هتنام ولا أنا بس اهو بتعاكسك وبس وفعلاً جات إيمان وخدتها في حضني وجات هويدا قعدت جنبي من الناحية التانية وبنراقب إيمان وانا بحسس على شعر إيمان وراسها على كتفي وفعلاً إيمان راحت في النوم وبعدين قولت لهويدا كدا امك نعست يا عيني هاتي بقا السجاير وولعيلي واحدة

قالت حاضر يا جدو
جابت السجاير وحطت السيجارة في بؤها وولعتها وكحت
قولتلها هو انتي ما صدقتي إني قولتلك ولعيلي سيجارة
أنا قصدي تولعيها وهي في بؤي أنا مش بؤك انتي يا شقية
وإيمان تتقلب ثواني وترجع تحضني تاني وبندردش أنا وهويدا في مواضيع عامة بس بصوت واطي شوية
فضلنا كدا حوالي ساعتين وبعدين حضنت إيمان أوي كأني بعصرها عشان تصحى وفعلاً فتحت عنيها
قولتلها مش كفاية ساعتين نوم
قالت ياااه حضنك حلو اوي ومحستش بنفسي وكمان تصحيني بحضن حلو كدا أنا أول مرة حد يصحيني كدا وبتتمطع
قولتلها يا بت هترمي كسلك علينا قومي كدا فوقي والبسوا رسمي عشان هنتصل باولاد عمك فيديو
قاموا فعلا لبسوا وانا لبست تيشيرت واتصلت بالاولاد وكانوا كلهم موجودين وفضلنا نتكلم حوالي ساعه وإيمان وهويدا في حضني وبنهزر كلنا وبعدين قولتلهم بس بقا كفاية كدا عشان عندنا شغل وفرق التوقيت بينا وبينكم ساعة وقفلت معاهم وقولت لايمان وهويدا انتشروا يالا وتحرروا من الملابس وضحكت وقلعت التيشيرت فورا وهما دخلوا يغيروا لبسهم
شوية ولقيت هويدا جات الأول لابسة قميص نوم قصير
قولتلها طيب عشان القميص الحلو ده عاوز قهوة
قالت حاضر يا جدو وقبل ما تدخل المطبخ ظهرت إيمان ولابسة قميص افجر من بنتها وعاملة ميكاب وشعرها مفرود كأنها بتتحداها ولقيت هويدا بتصفر وبتقول إيه يا ست ماما الحلاوة دي
انتي مكونتيش حلوة اوي كدا وجريئة ومتحررة كدا مع بابا
قالت ايمان شوف كلام البت دي يا عمو طيب ارد عليها إزاي الرخمة دي
قولتلها انا ارد بالنيابة عنك بس لما تعمل القهوة
جريت هويدا عملت القهوة وإيمان جات قعدت جنبي وبتسألني بصوت واطي وبتقول هتقولها إيه
قولتلها متقلقيش

جات هويدا بالقهوة وقالت وخد سيجارة كمان وسمعني هتقول ايه بالنيابة عنها ماهي عروستك بقا وهتدافع عنها يا سي جدو وضحكنا
قولتلها لا مش بالنيابة عنها لوحدها ولا عشان عروستي زي ما بتقولي إنما ده واقع واعتقد اغلب البنات والستات كدا
بصي يا دودو يا حبيبة جدو الانثى عموماً بيكون جواها شوية تحرر سواء في اللبس أو الكلام أو التصرفات بس محبوسين جواها عاوزين حد يشجعها إنها تطلع الحاجات دي وتظهرها من غير خوف أو كسوف وماما كان نفسها تلبس عريان وتحس إنها متحررة في بيتها وسط ناس فاهمينها صح وبيحبوها تكون مبسوطة
كان نفسها تكون عايشة حياتها مع راجل يكون داخل جواها وفاهم كل مشاعرها اللي جواها
تعيش مع راجل يحسسها بأنوثتها ويحسسها إنها حلوة ومرغوب فيها ويشجعها إنها تظهر جمالها
تعيش مع راجل يتعامل معاها نفسياً وبابا للأسف معرفش يعمل ده معاها مش عشان هو إنسان مش كويس إنما عشان هو راجل ميعرفش فن التعامل مع الانثي لأن مش اي راجل عنده فن التعامل مع الانثي ومعرفش بقا من حظي ولا حظكم اني جيت عندكم وشجعتها بمساعدتك انتي طبعا إنها تبطل كسوف شوية وتلبس براحتها واعتقد نفس الكلام ينطبق عليكي ولا انا غلطان
قالت ايمان أنا بموت فيك يا عمو وباستني على خدي وقالت انت قولت كل اللي جوايا فعلاً ولو انا اللي رديت مكونتش هعرف اطلع كل اللي جوايا إنما أنت قولته كله وهويدا قالت فعلاً يا جدو كل كلامك صح
قولتلها اكبر مثال على كلامي شوفي جدك صابر وطريقته معاكم سواء في الكلام أو اي حاجة
قالت هويدا اه حضرتك يا جدو ولو سمحت يا جدو وفطسنا من الضحك عليها وهي بتتريق على طريقة كلام جدها صابر
قولتلها مش عاوز اقولك عيب كدا عشان العقدة اللي عندك بس بلاش تتكلمي عن جدك كدا عشان زي ما قولتلكم مش كل راجل عنده فن التعامل مع الانثي وبعدين زيادة في تأكيد كلامي قومي ارقصي يابنت
هما اتفاجئوا لأني كنت بتكلم جد وفجأة هزرت وبعدين ضحكوا وقالت هويدا بجد يا جدو ارقص ولا انت بتقول كدا عشان نضحك
قولتلها لو حابة ترقصي ياريت ولو مش حابة أمك ترقص وضحكنا اوي
شغلت هويدا موسيقى وبدأت ترقص وإيمان بتتفرج بتركيز وانا غمزت لهويدا فجات شدت أمها ترقص معاها
ايمان بتتمنع بس مش اوي
قولتلها انطلقي واعملي اللي يعجبك
استجابت إيمان ورقصت مع بنتها وانا بتفرج عليهم وبسقفلهم وبشجعهم واقولهم انا كدا عامل زي هارون الرشيد بس انتوا مش جواري انتوا حبايبي وهدفي اشوفكم فرحانين وده بيفرحني أوي أن عروستي وخطيبتي بيرقصولي
بطلوا رقص من الضحك على كلامي ده وقعدوا حواليا والاتنين حضنوني وباسوني في خدودي وانا خدتهم في حضني وقولتلهم مبسوطين بجد يا بنات
الاتنين قالوا جدا جدا مع بعض
قالت ايمان يا عمو أنا وهويدا كنا نسينا الضحكة اللي من القلب وانت رجعتها لينا
حسستنا بالحب والامان
حسستنا بالراحة النفسية وأننا نتصرف براحتنا عشان انت معانا
حاجات كتير يا عمو جوانا واظن هويدا معايا في اللي بقوله
قالت هويدا فعلا يا جدو انا اول مرة احس بالسعادة كدا واحس إني مش خايفة من حاجة ولا من حد وبتكلم براحتي وبتصرف براحتي والبس براحتي
وجوايا احساس غريب إنك ساعات تكون جدو وساعات حبيبي وخطيبي وعريس ماما اللي انا بحبه عشان بيحب ماما
قالت ايمان صدقني يا عمو اول مرة اشوف البت دي بتتكلم بالعقل ده وكلامها صح
لما هويدا قالت إننا زي العرسان انا فعلا حسيت اني مخطوبة جديد او عروسة جديدة وعريسي بيدلعني ولما بشوف دودو بتتدلع عليك وانت بتدلعها بحس إنك خطيب بنتي بس بطرد الفكرة من تفكيري

قولتلها ليه

نعرف السبب في الحلقة القادمة


الحلقة التاسعة

وقفنا الحلقة إللي فاتت عند لما ايمان قالت إنها احيانا بتحس إني خطيب بنتها فعلا بس بتطرد الإحساس ده
قولتلها ليه

قالت عشان كدا هكون انا كبرت يا عمو وانفجرت في الضحك واحنا كمان
قولتلهم لا يمكن تتصوروا فرحتي بكلامكم ده وان وجودي معاكم كان ليه تأثير ايجابي عليكم
وبوست ايمان علي جبينها وقولتلها بحبك يا عروستي وهي قالت وانا بموت فيك يا عريسي وبوست هويدا بردو وقولتلها بحبك يا خطيبتي وهي قالت وانا بعشقك يا خطيبي يا حبيبي
سكت لحظات وبعدين قولتهم الساعة بقت 10 والمفروض فيه شغل نعمله يا ست إيمان ولا انتي نسيتي
قالت ايمان لا يا حبيبي انا جبت كل حاجه معايا بس القعدة الحلوة دي صعب اقطعها
قولتلها خلاص قومي هاتي الورق والالة الحاسبة
قالت حاضر ودخلت اوضتها
قولت لهويدا كمان نص ساعة تعملي نفسك عاوزة تنامي وتقولي كفاية كدا ويالا ننام يا جدو وزي ما فهمتك بقا
قالت حاضر وجات ايمان ومعاها الورق وبدأنا نتكلم في الشغل انا وإيمان ونحسب ونكتب وبعدين هويدا قالت عاوزة انام بقا يا جدو والنهاردة المفروض تنام معايا زي ما اتفقنا أنك تنام مع ماما يوم وانا يوم
قولتلها معلش يا دودو مش هينفع ننفذ الاتفاق ده غير لما نخلص كل الشغل ونظبط كل حاجة في الاتيليه
هويدا عملت نفسها زعلانة ومصممة انام معاها وتقول لا ده حقي وبنهزر طبعا
قولتلها طيب احنا معترفين إنه حقك بس أمك محتاجة حقك ده هتبخلي على ماما
قالت هويدا احرجتني يا سي جدو
مقدرش ابخل على ست الحبايب
قالت ايمان طمرت فيكي التربية يا روحي و حدفتلها بوسة وهويدا حضنتني اوي وباستني من خدودي وبوسة سريعه من شفايفي وقالت تصبح على خير يا روح قلبي
قالت ايمان شوف البت تبوس شفايف عريسي ولا عاملة حساب لوجودي
قالت هويدا انا ببوس خطيبي وضحكنا وقبل ما تدخل هويدا اوضتها قولت لايمان اعملي شاي وانا هسبقك بالاوراق دي عشان السرير مريح اكتر من هنا
قالت حاضر ودخلت المطبخ وهويدا غمزتلي وانا غمزتلها ودخلت اوضتها وقفلت الباب وانا دخلت اوضة إيمان وحطيت الورق على جنب ورجعت دخلت الحمام اخدت دوش سريع واخدت واحدة فياجرا ولبست الشورت من غير بوكسر ورجعت الاوضة كانت ايمان عملت الشاي
قولتلها انا اشرب الشاي وانتي ادخلي بردو خدي دوش
قالت حاضر يا عمو
شربت الشاي وإيمان جات بنفس القميص الفاجر وشغلت موسيقى هادية وقولتلها متقفليش الباب اوي عشان يطلع دخان السجاير وتعالي نرقص شوية يمكن دودو تخرج من اوضتها فتسمع الموسيقى وتشوف الباب مش مقفول اوي فتعرف إننا بنشتغل
قالت ياسلام على التفكير الصاحي وفتحت حضني في مكان بعيد عن الباب وهي جات دخلت حضني وبقينا نرقص سوا وسمعت صوت باب هويدا
قولت لايمان امسكي ورقة بسرعة وانا ولعت سيجارة بسرعة بردو وقعدنا على السرير خمس دقايق وباب هويدا اتقفل
قولتلها تعالي بقا في حضن جوزك يا روحي
قالت احلى جوز في الدنيا
قولتلها عشان اجمل زوجة في حضني
وحضنا بعض وبقينا نفترس شفايف بعض واعصر بزازها وادعك حلماتها وارضعهم وهي خلاص هاجت اوي وبقيت ابوس صدرها وانزل على بطنها ابوسها وامصها وادخل لساني في سرتها ونزلت على زنبورها بقيت الحسه بالراحة الاول وبعدين بقيت امصه واعضه بالراحة وهي توحوح وبقيت ابعد القميص بايدي لفوق وهي فهمت فقلعته خالص وطبعا هي من غير برا وبعدين بقيت ابوس وركها اليمين وانزل لتحت وبسحب معايا الاندر لحد ما وصلت لصوابع رجلها وقلعتها الاندر ومستمر في البوس والمص وروحت على رجلها الشمال وبقيت ابوس وانا طالع لحد ما وصلت عند كسها وفتحت رجلها اكتر ودخلت براسي بينهم وبقيت الحس كسها وايد بتعصر بزازها وحلماتها وايدي التانية بقلع الشورت وهي توحوح وتدوس على راسي وانا الحس كسها وانيكها بلساني ولقيتها بتمسك شعري اوي وتقول احححح كمان يا روحي كمان يا جوزي واترعشت وانا طلعت لفوق اخدت شفايفها بين شفايفي ودخلت زبي مرة واحدة لقيتها بتذوم وتحضني اوي وبقينا ناكل شفايف بعض وبنيك بالراحة مرة وارزع مرة وارضع بزازها وهي تقول احححح ارضع بزازي اوي يا روحي ونيكني اكتر وانا اقولها ده انا مش هنيكك وبس ده انا هفشخ كسك يا متناكة وهي تقول احححح افشخ كس مراتك براحتك يا حبيبي
عوض حرمانه وعاوزاه يورم من النيك وانا اقولها خدي يا شرموطة وهي تقول احححح هات يا روح الشرموطة
وبعدين قولتلها نامي على بطنك ونمت فوقها ودخلت زبي في كسها ورجلها مضمومة على بعض فكدا كسها بقي ديق وده هيجنا اكتر ودخلت ايدي من تحتها ومسكت بزازها ادعكهم وابوس ضهرها ورقبتها وكل شوية من الحركة في النيك نتحرك من المكان اللي احنا فيه لحد ما بقا الباب ورانا
قولتلها انزلي اقفي على الأرض ووطي على السرير
عملت كدا فعلا ورزعت زبي في كسها وبحسس على طيزها وابعبصها وهي تقول احححح حلو اوي يا حبيبي
وبصيت على الباب لقيت هويدا بتتفرج
شاورتلها تدخل بالراحة وانا نزلت على ضهر ايمان ابوسها وارزع زبي في كسها لحد ما هويدا دخلت ووقفت ورايا حضنتني وبتبوس ضهري وتتفرج وتسمع شرمطة أمها وانا هجت اوي من الوضع ده
وبقيت اقول لايمان كسك مولع نار يا لبوة وهي تقول احححح من زبك يا روح اللبوة
قولتلها اتناكي يا روحي من جوزك
اتمتعي من زب عمك
هي قالت احححححح يا عمو نيك مراتك يا عمو
نيك عشيقتك يا عمو
انا قولتلها خدي زب عمو في كسك يا مراتي يا بنت اخويا يا عشيقتي وهي بقت تقول احححح يا حبيبي نيكني اوي
قولتلها انتي شرموطة أوي يا ايمي
قالت شرموطك يا روحي
قولتلها لو بنتك طلعت شرموطة زيك هتمتع جوزها
مع اني شايف فيها شوية شرمطة ولا ايه يا روح قلبي
قالت اه يا قلبي شكلها شرموطة زي أمها
قولتلها ياسلام لو انيكك وهي تتفرج وانيكها معاكي وهي تقول احححح احححح اه يا روح قلبي نيكنا سوا وهويدا بتدعك كسها في فخدي وبتبوس فيا وانا أقول خدي يا ايمي زبي في كسك خلي بنتك تتفرج على أمها المتناكة وتتعلم الشرمطة وإيمان تهيج اكتر وتقول آه يا حبيبي نيكني خليها تشوف أمها بتتمتع ازاي وغمزت هويدا عشان تخرج وفعلاً خرجت ورجعت الباب زي ما كان وبعدين قولت لايمان تعالي نغير الوضع
وعملت نفسي اتفاجئت أن الباب مفتوح وقولتلها احنا نسينا نقفل الباب
قالت يا لهوي احسن تكون هويدا سمعتنا
قفلت الباب بسرعه ونمت على ضهري وقولتلها اقعدي بقا على زبي واول ما قعدت وقالت اححححح حلو اوي
انا قولتلها ما تسمع ولا تشوف خليها تتعلم النيك وتشوف السعاده اللي فيها امها ولا انتي مش سعيدة
قالت احححح انا من زمان مشوفتش سعادة الا معاك
قولتلها خلاص خلي هويدا تشوف أمها المتناكة السعيدة وهي بتتنطط على زبي وانا بعصر بزازها وامصها وبعدين قلبتها وبقيت فوقيها وقولتلها هجيب يا ايمي
قالت وانا هجيب معاك يا روح ايمي
هاتهم جوا يا روحي انا عاملة حسابي
وبقيت ارزع واقول شوفي يا دودو أمك المتناكة
شوفي يا دودو جدو بينيك امك ازاي
تعالي يا دودو انيكك مع امك
وإيمان تصرخ وتحضني اوي وانا احضنها اوي لحد ما جبنا سوا وفضلت نايم عليها وهي حاضناني اوي ونزلت من عليها بس محتفظ بيها في حضني وحطت راسها على صدري وبتلعب في شعر صدري وتبوس صدري
قولتلها مبسوطة يا روحي
قالت كلمة مبسوطه دي قليلة اوي على اللي انا حساه
أنا ياعمو حاسة إني بحلم وحاسة اني مكونتش متجوزة وإني معاك لسة بتعلم الجواز
قولتلها قصدك بتتعلمي النيك يا لبوتي
قالت عندك حق أنا فعلا معرفش إن النيك حلو اوي كدا وبيفرق من راجل للتاني
قولتلها انتي حسيتي إن النيك حلو عشان انتي بتتناكي حلو
قالت بجد عرفت امتعك
قولتلها صدقيني أنا من زمان محستش بالمتعة دي
بصي يا إيمي اكتر من نص المتعة بتكون في الجراءة في الكلام والتصرفات وتكسير الحدود
يعني وانتي معايا يعني في حضن جوزك حبيبك مفيش حدود في الكلام ولا التصرفات
يعني تقولي اللي يعجبك وتعملي اللي نفسك فيه وهتلاقيني متجاوب معاكي في أي حاجة
قالت يا روحي أنا عملت كدا فعلا النهاردة وتجاوبت مع كلامك
قولتلها صح أنتي سخنتي أوي لما اتكلمت عن بنتك وتجاوبتي معايا وده هيجني زيك
قالت أنا فعلا كنت هايجة اوى من الكلام عنها والتخيل إنها شايفاني معاك وبتشاركني المتعة معاك ده جنني أوي
قولتلها قصدك تقولي شايفاكي بتتناكي مني مش شايفاكي معايا
قالت احححح
قولتلها أنا عارف إنك مش متعودة على الكلام بالطريقة دي وعشان كدا بشجعك تتكلمي وبصلحلك كلامك
حضنتني اوي وقالت بحبك يا....
قولتلها محتارة تقولي يا جوزي ولا حبيبي ولا عمو صح؟
قالت يالهوي عليك انت كمان بقيت تعرف اللي جوايا وفي وقت قليل
على فكره يا عمو أنت أول حد يفهمني
قولتلها معقولة ؟
حتى.......
قالت حتى محمود مكانش بيفهمني كدا
قولتلها طيب نقوم ندخل الحمام ناخد دوش
قالت سوا يعني
قولتلها اه طبعا
باستني وقالت نفسي بجد بس خايفه هويدا تخرج تشوف
قولتلها كسم هويدا على كسم أبوها
قالت الف مرة وضحكت
قومنا من على السرير وخرجنا من الاوضة ملط وحاضنين بعض ودخلنا الحمام ونزلنا تحت الدوش سوا مع شوية بوس واحضان وتقفيش وهي فرحانة أوي
وبعدين نشفنا جسمنا وخرجنا من الحمام ملط بردو وشاورتلي اني ادخل الاوضة وهي دخلت المطبخ وبعد دقيقتين تلاتة دخلت عليا الاوضة وقفلت الباب ولقيتها عاملة سندوتشات مربى وحلاوة وقعدت جنبي على السرير وانا ضحكت لما شوفت السندوتشات
قالت بتضحك ليه طيب
قولتلها عشان فرحان بيكي انك مهتمة بيا وبتأكليني حلاوة عشان اللبن يكتر
ضحكت وقالت ده سبب إنما السبب الاهم اني بخاف على جوزي ولازم اغذيه والطبيعي اهتم بصحته
وكلت أنا وهي وولعت سيجارة ولقيتها بتقولي هو انا ممكن اطلب منك طلب
قولتلها يا روحي سبق وقولتلك مفيش حدود بينا واللي نفسك فيه تقوليه أو تعمليه
قالت منحرمش منك يا حبيبي
نفسي من زماااان أنام في حضن جوزي ملط
قولتلها على فكره وانا بردو من زماااااان أوي نفسي أنام أنا ومراتي ملط
قالت بجد
قولتلها وحياتك بجد
قالت هي مرات عمي كانت مش بتنام معاك ملط
قولتلها ضحكتيني يابت
قالت ليه
قولتلها مرات عمك يا روح قلبي كانت بتوافق إني انيكها اصلا بالعافية عشان تخلف اولاد بس
قالت طيب هو انا هكون رخمة لو طلبت منك تحكيلي عن اسلوبها معاك في السرير
قولتلها بالعكس أنا حابب احكيلك عشان تعرفي عمك كان عايش ازاي وايه السبب اللي خلاني اسافر وابعد وايه السبب اللي خلاني اكون متفتح معاكي ومع غيرك بس تعالي في حضني واحكيلك واحنا نايمين

نمنا جنب بعض فعلاً واخدتها في حضني وقولتلها اولا كانت متحبش موضوع ملط ده خالص وكمان نادرا لو لبست قميص نوم ونادرا ما تعمل ميكاب وممنوع تتكلم وأنا بنيكها
هي بس تحضني وتغمض عينيها وخلاص
يعني شوفي اللي عملناه سوا أنا وانتي والكلام اللي قولناه هي العكس تماماً
يا إيمان هي النيك عندها للخلفة وبس إنما مش للمتعة
عشان كدا أنا كنت مدمن فيس وكلمت ستات كتير
لقيتها بتبصلي اوي
قولتلها بلاش نظرة الغيرة دي وبلاش تخليني اندم إني صريح معاكي
لقيتها هديت وقالت لا يا حبيبي متندمش أنا بس استغربت
قولتلها متستغربيش عشان الحرمان بيعمل اكتر من كدا
قالت عندك حق
قولتلها حرماني وحرمانك اتقابلوا مع بعض وكانت النتيجة متعة كبيرة جدا لينا ولا أنا غلطان
قالت لا طبعا صح اوي
قولتلها طيب مثلا لما قولتلك بنتك بتتفرج علينا وهنيكها معاكي حصلك إيه
قالت أنا هجت أوي أوي ورديت عليك كأنها فعلا معانا
قولتلها لو هي بقا كانت قالت إني قليل ادب ومش محترم ومفيش نيك تاني
قالت معقولة للدرجادي
قولتلها صدقيني مش ببالغ في كلامي عنها والحقيقة اكتر بكتير من اللي بحكيه ليكي ده انا لو كنت قولتلها مثلا عاوزك تتشرمطي معايا أو مثلا إنتي متناكتي اللي بعشقها وبحبها
هتسيب كلمة الحب والعشق وتمسك في كلمة شرمطة ومنيكة وتديني درس في الادب والعيب
اختصارا لحاجات كتير يا ايمي هقولك كفاية أنها متعرفش إني مسافر غير قبل السفر بساعات ده يوضحلك ازاي إحنا كنا بعيد عن بعض ولو لاحظتي لما اتصلت بالاولاد فيديو مسألتش عليها ولولا الاولاد مكونتش اتصلت وعلى فكرة اولاد عمك عارفين كل حاجة وعارفين المحاولات اللي عملتها معاها وعشان كدا هما مش زعلانين مني بالعكس دول متعاطفين معايا وحاسين بيا اوي
قالت يااااه يا عمو ده انت تعبت اوي واللي يشوف هزارك ودلعك يقول مفيش عندك هموم
قولتلها يا روح قلبي أنا بحب الهزار ومش بحب النكد وبحب الدلع ومحبش اعيش دور إني كبرت وعجزت وهي عكسي تماماً في كل ده وحاجات تانيه كتير بس انتي عارفة يا ايمي
قالت نعم يا روح ايمي
قولتلها انتي متناكة حلوة اوي
وضحكنا اوي وهي بتحضني اوي وقالت أنا متناكتك الحلوة عشان انت جوزي حبيبي اللي علمني متعة النيك وحلاوته وشرموطك وحبيبتك وعشيقتك وبنتك
قولتلها واااااو تصدقي كان نفسي يكون عندي بنت
قالتلي مانا قولت اهو انا بنتك
قولتلها وبجد بجد انتي وهويدا بقيتوا حياتي الحلوة
قالتلي طيب ممكن سؤال
قولتلها من غير ما تستأذني اسألي على طول
قالت ممكن تحكيلي على الستات اللي كلمتهم أو كذا ولا كذا وضحكت
قولتلها بصي هما كتير ومنهم اللي اخت ومنهم اللي كأنها بنتي ومنهم اللي محرومة من الحب وكنت أنا المسكن العاطفي ليها مشكلتي في الدنيا يا ايمي إني بعرف اتعامل مع الأنثى وبفهم نفسيتهم اوي وطبعا فيه ناس تقول دي ميزة فيا وناس تقول إني العنتيل
قالت لا طبعا دي ميزة حلوة كمان
قولتلها وكمان منهم الشرموطة بس فيه واحدة هي اللي احب احكيلك عنها
قالت مين دي
قولتلها إسمها بشرى عراقية ومقيمة في سامسون
قالت ايوا بقا وقعت بلسانك
قولتلها انا مش بقع بلساني أنا قولتلك إني حابب احكيلك عنها
قالت أنا فاهمة بس قصدي إنك كنت في سامسون عندها أو عشانها
قولتلها طبعا كنت هناك عشانها وأصلا انا جيت تركيا عشانها وهي اللي صبرتني على اللي كنت فيه السنتين اللي فاتوا
قالت يااااه تعرفها من سنتين
قولتلها اه من اعجاب بالمنشورات للتعليق للكلام خاص ثم نتكلم صوت وبعدين صوت وصوره يعني فيديو وكنا نفضل النهار كله سوا
قالت ده حب بقا
قولتلها ده حب وعشق لأننا انا وهي لقينا بعض
هي بتحب التجديد في كل حاجة وانا بردو ومتشابهين في حاجات كتير وجوزها زي مرات عمك كدا
قالت إيمان يعني العلاقة وصلت لحد الحب والعشق
قولتلها لا طبعا دي وصلت إننا اتجوزنا
قالت إيمان احا يا عمي
ضحكت وقولتلها طالعة منك عسل يا بت
قالت كمل كمل ده انت طلعت حكاية
قولتلها ولا حكايه ولا رواية انا بس مقبل على الحياة شويتين وبحب اتمتع بكل حاجة واحب اعيش الحياة اللي تعجبني واحب الجنون والانطلاق وكل اللي بحبه لقيته في بشرى وهي بردو لقت فيا اللي تحبه وكانت تتمناه واكيد هعرفك عليها
قالت تعرفني على ضرتي
ضحكت وقولتلها اه وتتفقوا عليا انتوا الاتنين ونتمتع كلنا
قالت طيب اتجوزتها ازاي وهي متجوزة
قولتلها انا وهي رافضين الواقع اللي بنعيشه وطلبتها للجواز وهي وافقت وقالت زوجتك نفسي وانا قولتلها وانا قبلت زواجك وعملنا دخلة بالفيديو كل يوم نعمل حاجة جديدة ونتكلم كلام جديد ونتخيل أي سيناريو في النيك ونحس بالمتعة القوية
قالت يالهوي عليك لا كدا انا عاوزة اتعرف عليها
قولتلها قريب بس لو هي وافقت
قالت ليه هي ممكن ترفض
قولتلها هنشوف بعدين بس يالا ننام بقا
قالت هنام ملط ولا البس
قولتلها ملط طبعا عشان نحقق حلم من احلامنا
حضنتني وحضنتها ونمنا
صحيت الصبح لقيتها صاحية بس في حضني زي ما هي وزبي في حالة الانتصاب الصباحي
قولتلها صباح الورد يا روح قلبي
قالت صباح الفل حبيبي ودخلنا في بوسة جامدة وايديها راحت على زبي تدعك فيه قولتلها شكلك ناوية على حاجة
قالت ناوية اصبح على حبيبي
وبسرعه ركبت عليا وبقت تدعك كسها فى زبي وتبوس صدري وتلحس حلماتي وتمص شفايفي وبعدين دخلت زبي في كسها وبقت تتنطط بسرعة لحد ما تعبت ونزلت عسلها وانا نزلت لبني وقومنا دخلنا الحمام سوا بردو غسلت زبي وقولتلها خدي دوش انتي عشان لو هويدا صحيت وخرجت فتحت الباب على هويدا لقيتها مفتحة عنيها واتفاجئت إني عريان
قولتلها صباح الخير يا دودو وبوستها وهي بتمسك زبي وبتقول معقولة كنت نايم كدا
قولتلها آه انا وهي نمنا كدا
المهم يا روحي متخرجيش من الاوضة قبل ربع ساعة
قالت حاضر يا روحي
خرجت ورجعت اوضة إيمان اخدت الشورت ودخلت الحمام لقيت ايمان بتنشف جسمها
قولتلها اخرجي البسي قميص زي امبارح واقعدي في الصالة
قالت حاضر يا حبيبي مع بوسة حلوة وحضن جامد
اخدت دوش ولبست شورت وخرجت قعدت جنب ايمان واخدتها في حضني وخرجت هويدا شافتنا كدا صفرت وقالت صباح الدلع على العرسان الحلوين
قولتلها صباح الشوق لخطيبتي بنت مراتي الدلوعه الشقية
قالت ايوا كدا بقا وضحكنا وإيمان بقت اكتر جراءة لأنها متخضتش ولا اتكسفت وفضلت في حضني
قولت يالا يا دودو ادخلي الحمام عشان نفطر وننزل
قالت حاضر ورجعت اوضتها اخدت قميص ودخلت الحمام
قولت لايمان عجبتيني إنك اتجرأتي اكتر من الأول
قالت بحاول يا روحي انفذ كلامك
قولتلها ايوا كدا عشان انيكك انتي وهي
قالت احححح
قولتلها لا بلاش هيجان دلوقتي يا لبوا وضحكنا
قالت اعمل إيه يا عمو انت كلامك مش يهيج ده يجنن
بوستها وقولتلها النهاردة هبات في حضن دودو عشان متزعلش مني
قالت حاضر بس هتوحشني
قولتلها بدل ما اوحشك أو اوحشها انيكم سوا
قالت اححح تاني يا عمو
خرجت هويدا في اللحظة دي وهي لابسة قميص فاجر تنافس أمها
قولتلها قمر يا بت
قالت طيب إيه هو اللي تاني يا عمو
قولتلها بقول لأمك قومي حضري الفطار قالت حضنك حلو مش عاوزة أخرج منه سيبتها في حضني شوية وبقولها قومي بقا جهزي الفطار قالت تاني يا عمو
قالت هويدا عندها حق على فكره وانا كمان هدخل حضنك حضنتهم هما الاتنين وقولتلهم مبسوطين للدرجادي يا حبايبي من وجودي معاكم
قالوا طبعا
قولت طيب مش هنفطر ونشوف شغلنا ولا ايه

قاموا فعلا جهزوا الفطار وقعدنا وهما واحدة يميني والتانية شمالي وفطرنا وقولتلهم قوموا بقا اعملولي شاي والبسوا انتوا الأول لأني أنا سريع في اللبس مش زيكم يا مايصين وضحكنا
ايمان عملت الشاي وبعدين دخلوا يلبسوا وانا فتحت الفون صبحت على بشرى ووحشتيني وشوية حب وقولتلها قريب هجيلك بس بعدين لما اكون وحدي اتصل احكيلك اللي حصل
قالت بشرى ياريت ده انت لما كنت في مصر كنت اشوفك كل يوم دلوقتي معايا في نفس البلد ومش عارفة اكلمك مش اشوفك
قولتلها معلش اعذريني
واسمحيلي اقفل عشان البس وانزل الشغل
وقفلت الفون وقومت دخلت على هويدا لقيتها لسة بتلبس
طلعت ملابس ليا ولبست وخرجت وهي لسة

قعدت انا في الصالة وبعدين خرجت ايمان الأول لقيتني لابس
قالت إيه السرعة دي
قولتلها ده انا قومت بعد ما شربت الشاي ودخلت البس لقيت بنتك لسة ملبستش وانا لبست وخرجت وهي لسة بردو
جات جنبي وقالت يعني دخلت لقيتها عريانة
ضحكت وقولتلها لا كانت لابسة الاندر بس
قالت وبعدين هي عملت ايه
قولتلها انا كنت هرجع بس هي قالت ادخل يا روحي ده انا لو ملط مش هتكسف منك وبعدين يا جدو انا وماما اغلب الوقت يعتبر عريانين قصادك
فدخلت وبقيت البس واتغزل في جسمها ونهزر وبعدين خرجت وسيبتها تكمل لبس
بس البت وهي عريانة جسمها حلو زي أمها وعلى فكرة البت باين عليها هايجة وشكلها عاوزة تتناك وشكلي هنيكها واقولها يا متناكة يا بنت المتناكة
قالت ايمان اححح بقا عليك
طبعا انا قولت كدا عشان اهيجها وتسكت وتبطل أسئلة
خرجت دودو وهي قمر وانا صفرت وقولت معقولة انا امشي في الشارع ومعايا قمرين كدا
ده كدا ممكن تتخطفوا مني
قالت ايمان احنا نمشي معاك في أي مكان وهنكون في أمان يا عمو
قالت هويدا احنا كنا بنخاف نظهر حلاوتنا إذا كنا حلوين عشان ملناش حد في ضهرنا إنما أنت يا جدو بقيت امان لينا وسندنا وضهرنا اللي نتسند عليه
قولتلهم كدا هعيط بقا وضحكنا وقولتلهم يالا يا قمراتي ونزلنا اتمشينا لحد الاتيليه وهما ماسكين فيا وانا تقريبا حاضنهم وبنهزر ولقينا اسراء ونادية واقفين على باب الاتيليه ومستغربين شكلنا وصبحنا عليهم ودخلنا كلنا جوا
قولتلهم إيه يا بنات مستغربين شكلنا واحنا ماشيين ليه
قالت اسراء لا يا عمو مش استغراب بس لاحظنا فرحة إيمي ودودو بيك واحنا مبسوطين من فرحتهم دي اللي من زمان مشوفنهاش على وشهم ونادية قالت فعلاً
قولتلهم بدأنا في الحقد والحسد بقا وضحكنا كلنا وقعدت على المكتب ودودو قعدت جنبي وحضناني وانا براجع الدفاتر والبنات مركزين معايا وفهمت إنهم خايفين يكونوا استخدموا الدفاتر غلط
قولتلهم طيب انا خارج اتمشى هنا شوية
هويدا قالت اجي معاك قولتلها لا خليكي
خرجت وبسرعة كتبت رسالة لهويدا حكيتلها الحوار اللي قولته لأمها قبل ما ننزل وشافت الرسالة وعملت لايك وانا أتصلت ببشرى وحكيتلها الحوار اللي دار عنها بيني وبين إيمان واتناقشنا مناقشة سريعة في موضوع التعارف واقنعتها توافق وفعلا وافقت وبعدين قفلت معاها واشتريت كنزات وشيكولاتات للبنات ورجعت الاتيليه دخلت ولقيتهم متوترين
قولت اشتغلهم شوية واتعب أعصابهم فقولت مين بقا فيكم اللي استخدم الدفاتر دي
قالت اسراء وهي شكلها خايف أوي بصراحة يا عمو أنا ونادية بس قولنا الغلط فين واحنا نعرف ده غلط مين فينا
كل ده وإيمان وهويدا ساكتين ومخضوضين من شكلي
قولت لنفسي كفاية كدا احسن هيموتوا بسببي
مديت ايدي في الشنطة طلعت شيكولاته وقولتلهم طيب دي مكافأة ليكم عشان كل حاجه صح وانفجرت في الضحك على شكلهم
قالت ايمان حرام عليك يا عمو ده انا اعصابي باظت اومال هما بقا احساسهم ايه
البنات قعدوا مكانهم من الصدمة والخضة
قولتلها يا ايمي هما كدا هيحسوا بطعم الشيكولاته انها حلوة اوي وانا عارف ان هزاري رخم جدا
إسراء قالت لا طبعا يا عمو بس مش متوقعين إنك تهزر معانا كدا
قولتلهم ليه احنا كلنا أسرة واحدة والاتيليه ده بتاعنا كلنا مش بتاع ايمي لوحدها وانا بحب الهزار بس عصبي ومش بحب الإهمال وخدوا بقا كانز كمان عشان اصالحكم بعد الخضة دي
قالت اسراء انت عسل اوي يا عمو
قولتلها اهو إنتي وضحكنا كلنا وقعدنا أكلنا وشربنا ونحكي ونهزر ولقيت رساله على الواتس
من هويدا بتقولي .....

نعرف مضمون الرسالة الحلقة الجاية


الحلقة العاشرة والأخيرة
.
.
.
وقفنا الحلقة إللي فاتت عند لما لقيت رساله على الواتس من هويدا وبتقول فيها
كويس إني بعتلها رساله باللي حصل عشان أمها سألتها
كتبتلها رساله قولتلها لما نروح تحكيلي التفاصيل

اليوم ده كان فيه حركة في شغل الاتيليه ومبيعات كويسة وكلهم فرحانين بزيادة المبيعات وفضلت معاهم اليوم كله وانا عزمتهم على الغدا وخرجت انا وهويدا اشترينا الغدا وآخر اليوم قفلنا الاتيليه واتمشينا كلنا سوا لحد البيت اللي ساكنين فيه البنات وكان قريب من الاتيليه وبعدين روحنا إحنا وقولتلهم الحمام النهاردة بالدور من الاصغر للاكبر وضحكنا وفعلا دخلت هويدا الاول وخرجت بقميص نوم احمر قصير بحمالة واحدة يجنن وجات قعدت جنبي وفي حضني ودخلت إيمان وسألت هويدا على اللي حصل بينها وبين أمها حكتلي إنها سألتها عن اللي حصل لما انا دخلت عليها وهويدا حكتلها كل اللي انا قولته وبس
قولتلها طيب قومي جهزي الاكل لحد أمك ما تخرج وتكمل معاكي
قامت هويدا دخلت المطبخ وإيمان خرجت لابسة قميص بردو قولتلها ادخلي الحقي بنتك بقا احسن تجوعنا النهاردة
دخلت إيمان مع بنتها تجهز الاكل وانا دخلت الحمام اخدت دوش ولبست شورت وقعدنا اتعشينا وطلبت قهوة من هويدا وقامت تعملها وقعدت ايمان في حضني نتفرج على فيلم وجات هويدا بالقهوة وقعدت جنبي وعاوزة تحضني ومش عارفة عشان القهوة وبتقول اشمعنا هي بقا
قولتلها ماهو بسبب القميص اللي يجنن ده وقولتلها لايمكن تنامي النهاردة غير في حضني وعشان كدا أمك في حضني دلوقتي ولا إيه
فرحت وقالت اخيرااا هنام في حضنك اللي وحشني
قالت إيمان إيه المحن ده يابت دول يومين
قالت هويدا كأنهم سنتين
شربت القهوة وفضلنا قاعدين نتفرج سوا وبعدين قولت لايمان نامي انتي يا إيمي عشان انا ودودو بكرة اجازة مش رايحين معاكي
هويدا فرحت اوي وقالت يبقا هي تنام ونسهر سوا بقا
قولتلها ماشي يا روحي
قالت ايمان بصراحة من يومين بس اتعودت على حضنك ومش عارفة هنام إزاي من غيرك
قولتلها تعالي يا روحي ادخل معاكي انيمك
قالت بجد
قولتلها طبعا بجد
وهويدا تقول إيه الدلع ده
قولتلها مراتي بقا ولازم ادلعها
قالت وانا خطيبتك
قولتلها خطيبتي هتفضل في حضني طول الليل والنهار
اخدت ايمان ودخلنا الاوضة واول ما دخلنا لقيتها بتحضني اوي وتبوس فيا جامد وانا كمان ونيمتها على السرير وانا فوقها بقفش بزازها وبقولها هيوحشني حضنك بس هتصبر بحضن بنتك اللي هي حتة منك
قالت بس اوعى تفتكرها انا وتنيكها
عرفت إنها عاوزة تهيجني وتهيج
قولتلها افتكرها انتي وانيكها واقولها خدي زبي في كسك يا ايمي وهي تقول احححح يا جدو انت بتنيك ماما طيب هاتها نيكها معايا
قالت ايمان اححححح يا عمو
قولتلها كفاية كده يا روح عمو عشان ترتاحي
وبوستها وقفلت عليها الباب وخرجت لقيت هويدا قاعدة مستنية وبتبصلي أوي
قعدت جنبها وخدتها في حضني وقولتلها مش عاوزين غيرة وانتي عارفه إن أمك محرومة من الدلع وبعدين انا هفضل في حضنك للصبح وزي ما سمعتي اني قررت ناخذ اجازة بكرة عشان اكون في حضنك طول النهار كمان
قالت هويدا بحبك أوي يا جدو
قولتلها وأنا بموت فيكي يا روح جدو وفضلنا نتفرج على الفيلم لحد ما خلص بعد ساعة وبعدين قولتلها ادخلي الاوضة وانا هدخل الحمام واجيلك وفعلاً هي دخلت وانا دخلت الحمام وبعدين دخلت الاوضة لقيتها بتقلب في الفون
قولتلها شكلك كدا هتشغلي فيلم سكس
قالت آه فعلا عاوزة اتفرج معاك على فيلم
فعلاً شغلت فيلم ونمت جنبها وهي حضنتني وبقينا نتفرج وهي بتلعب فى زبي وعاوزة تطلعه من الشورت ومش عارفة وانا ساعدتها وطلعت زبي وهي وقفت الفيلم وقالت اخد بوسة من حبيبي ونكمل الفيلم ونزلت على زبي تبوسه وتلحسه وتمصه وبعدين رجعت شغلت الفيلم وانا بحسس على ضهرها وشعرها والفيلم كان طويل استمر حوالي ساعة وبعد ما خلص لقيتها عاوزة تقلعني الشورت
قولتلها لا خليها في النهار نكون براحتنا اكتر
قالت وحشتني أوي
قولتلها وانتي كمان وعشان واحشين بعض عاوز نكون براحتنا وتتشرمطي براحتك
قالت حاضر بس يا ريت اقدر اصبر للصبح
قولتلها انتي بقيتي شرموطة اوي
قالت يا حبيبي تلميذتك وضحكنا
قولتلها طيب يالا ننام عشان نصحى فايقين
قالت حاضر وحضنتها وحضنتني وبعد دقايق حسينا باب الاوضة بيتفتح بالراحة
عملنا نفسنا نايمين وطبعا إيمان كانت بتشوفنا نمنا فعلاً ولا بنيك بنتها
خرجت ايمان وقفلت الباب وانا وهويدا ضحكنا وقولتلها شوفتي بقا إن عندي حق لما قولتلك خليها للصبح
قالت ياريت كنت بتنيكني وهي شافتنا
قولتلها لا مش وقته طبعا
قالت اومال امتى
قولتلها قريب بس زي ما اتفقنا انتي تسمعي الكلام وتنفذي اللي اقوله
قالت حاضر يا روحي وبوسنا بعض شوية ونمنا للصبح
صحيت انا الأول
قومت دخلت الحمام وعملت قهوة وقعدت اشربها ولقيت ايمان خارجة من اوضتها وكانت لسة صاحية
اول ما شافتني جات تصبح عليا بحضن وبوسة وسألتني صاحي بدري ليه
قولتلها ابدا دخلت الحمام وحسيت إني عاوز قهوة وبعد ما اشربها اكمل نوم
قالت أيوا بقا الناس اللي في اجازة وهتشبع نوم
قولتلها حقد وحسد عالصبح كدا
ضحكنا وهي دخلت الحمام وخرجت ولبست ووصلتها لحد باب الشقه وحضن وبوسة ونزلت تروح الاتيليه وانا اتصلت أصبح على بشرى فيديو واطمنا على بعض وبعدين قفلت معاها ودخلت أخدت دوش وخرجت دخلت اصحي هويدا بشوية دلع وفعلاً صحيت وحضنتني وبتسألني عن أمها
قولتلها مشيت من بدري وقربت ترجع
قامت مخضوضة ومسكت الفون شافت الساعة وقالت خضتني يا جدو
قولتلها عشان تقومي بقا نفطر ونقعد سوا ولا انتي لسة عاوزة تنامي
قالت لا طبعا أنا هدخل الحمام واعمل الفطار
وقامت بكل نشاط وانا خرجت اقعد في الصالة وهي اخدت ملابس ودخلت الحمام
شوية ولقيت هويدا خارجة من الحمام بقميص قصير جدا ونص بزازها ظاهرة ونص ضهرها ودخلت الاوضة عملت ميكاب وخرجت وكأنها ملكة جمال وانا صفرت طبعا وقولتلها ايوا بقا اللحم عالي الجودة ظهر
قالت بجد عجبتك يا روحي
قولتلها انتي دايما عجباني يا قلبي
حدفتلي بوسة ودخلت المطبخ عملت الفطار وقعدنا فطرنا سوا وبعدين عملت الشاي كنت أنا اخدت الفياجرا وقعدت في حضني وانا بشرب الشاي والسيجارة وهي بقت تاخد مني نفس سيجارة وبتغزل في جمالها مع التحسيس على ضهرها وفخادها اللي عريانين مع بوس شحمة ودنها ولحس ومص رقبتها وعصر بزازها ومص شفايفها ولسانها وبعدين شيلتها وهي حضناني وبتبوسني لحد ما دخلنا الاوضة ونيمتها على السرير وقلعتها الاندر وانا مستمر في بوس شفايفها وبزازها وبعدين نيمتها بعرض السرير وطيزها على طرف السرير وقعدت أنا على الارض وفتحت رجلها ورفعتها على كتفي وبدأت ابوس وراكها والحسهم والحس حوالين كسها وادعك زنبورها وهي تقول اححح حلو اوي يا حبيبي لسانك حلو اوي
الحس كسي اكتر
نيكني بلسانك اححححح وتدوس على راسي شوية وتلعب فى شعري شوية وانا بلحس كسها وامصه والعب في طيزها واخد من عسل كسها بصباعي وابعبصها في طيزها وهي هاجت اوي وفضلت كدا لحد ما اطمنت أن طيزها هتستقبل زبي من غير ما تتالم
قومت وقفت وقولتلها اقفي على الارض ووطي على السرير وهي عملت كدا وانا بليت زبي ودخلته في طيزها بالراحة وهي تقول اححح كمان يا روحي متخفش مش حاسة بوجع دخله كله وفعلاً دخلته كله وبعدين وقفتها وحضنتها اقفش في بزازها وابوس رقبتها وبرزع زبي في طيزها وهي تصرخ وتقول اححح يا حبيبي نيكني كمان يا جدو
وحشني زبك يا جوزي
طيزي مشتاقة للنيك يا جوز ماما
قولتلها اححححح يا شرموطة يا بنت المتناكة
قالت اححح أنا شرموطك وبنت متناكتك يا هيما
لفيت واحنا واقفين كدا وقعدت على طرف السرير وهي قاعدة على زبي وحاضنها اعصر في بزازها وابوس رقبتها وهي بقت تطلع وتنزل على زبي وبقيت ادعك زنبوها وهي هاجت اكتر وبقت تصرخ وتقول اححح نيكني كمان نيك لبوتك بنت مراتك الشرموطة وتتنطط على زبي وعرفت إنها هتجيب بقيت ادعك زنبورها اكتر واقولها اتناكي يا متناكة يا شرموطة
هاتي عسلك على زبي اللي بيفشخك انتي وامك وصرخت صرخة عالية شوية ونزلت عسلها فعلا وقومت بيها ولفيتها ونيمتها على السرير وزبي لسة في طيزها ونمت عليها وايد بتعصر بزازها وايد بتدعك كسها وبرزع زبي في طيزها لحد ما لقيتها بتصرخ تاني وبتقول اححح يا جدو عاوزة اكتر هجيب عسل تاني من حلاوة نيك زبك حبيبي اللي بيمتعني أنا وماما
قولتلها هاتي يا روحي وانا هجيب معاكي
وفعلا جبنا سوا وفضلت نايم عليها حاضنها وهي بتوحوح وتقول حلو اوي يا حبيبي وفضلت كدا لحد ما زبي خرج من طيزها وقومت من عليها وقولتلها حطي ايدك على خرم طيزك وروحي الحمام بسرعة وفعلا عملت كدا وانا دخلت وراها ونزلنا تحت الدوش سوا وخدنا دوش حلو اوي مع الاحضان والبوس والتقفيش طبعا وبعدين خرجنا ملط
قولتلها يالا نلبس
قالت لا عاوزة نقعد كدا
قولتلها احلامك اوامر يا روح قلبي بس اعمليلي بقا قهوة ولو عندك حلاوة اعمليلي سندوتش
قالت حاضر يا قلبي

وقامت وكان شكلها حلو وهي رايحة المطبخ ملط وطيزها بتتهز ورجعت بالقهوة والسندوتش وبردو شكل بزازها حلو وهما بيتهزوا وقعدت جنبي بقت هي تأكلني وتبوسني وتحط اللقمة بين شفايفها وتحطها في بؤي بشفايفها ونبوس بعض وبعدين ولعت سيجارة مع القهوة وهي في حضني وشغلت موسيقى رقص شرقي وبقت ترقص بطريقة مغرية وتتمايل عليا وتبوسني وبعدين شغلت موسيقى هادية وشدتني ارقص معاها وبعد ما خلصنا رقص قعدنا نتكلم وسألتها ها يا دودو مبسوطة
قالت يا جدو زي ما قولتلك قبل كدا إني محستش بالفرحة والراحة الا لما جيت عندنا وماما قالت كدا بردو
قولتلها طيب تفكيرك ماشي ازاي بعد ما جربتي النيك مع أن اللي يشوفك ويسمعك وانتي بتتناكي يقول إنك خبرة ومش دي اول مرة ولا أنا أول حد ينيكك
قالتلي على فكره بقا أنا بموت فيك عشان ذكائك واحساسك وانك بتفهمني اوي وماما بردو
قولتلها يعني فعلا عندي حق
قالتلي مش بالظبط
انت فعلا اول حد يلمسني إنما عندك حق في موضوع الخبرة عشان أنا اتعلمت النيك من بنت صاحبتي هي اللي كانت بتعرفني كل حاجة عن النيك وكانت تعمل نفسها راجل وتنيكني وانا اعمل راجل وانيكها
قولتلها فين بقا بيحصل ده
قالت وحياتك يا روحي عالواتس وعلمتني حاجات كتير وهي هنا فى تركيا وطلبت نتقابل بس انا خفت ورفضت بس فعلا استفدت منها كتير اوي وعرفت منها أن فيه غشاء بكارة صيني وموجود هنا وبيتباع عادي ودخلت النت وسألت عن المواضيع دي واتأكدت إن كلامها صح وعشان كدا أنا قولتلك قبل كدا دخله في كسي اما أنت يا حبيبي بقا علمتني الكلام وازاي اتمتع بالكلام وامتعك
قولتلها كل ده يطلع منك يا سوسة وضحكنا
قالتلي أنا بجد نفسي اجرب نيك الكس
انا لما شوفتك بتنيك ماما وهي هتتجنن من المتعة حسيت اني نفسي اجرب
قولتلها يعني انا اول حد يلمس جسمك وبصيت في عنيها بصة حازمة
قالتلي صدقني يا جدو انا عاهدت نفسي اني مخبيش عنك حاجة ومهما اغلط بردو مش هخبي عنك
قولتلها وانا مصدقك وخلينا في المهم
قالت ايوا خلينا في المهم وبتحط ايدها على زبي
قولتلها مش قصدي يا شرموطة اصبري وضحكت

عاوز افهمك هتعملي ايه بالليل والفترة الجاية
قالت وانا تحت امرك يا روحي

شرحتلها انا عاوزها تعمل إيه وبعدين قولتلها تعالي بقا ندخل المطبخ نشوف هتعملي اكل إيه ونجهزه على التسوية عشان نكسب وقت
قالت حاضر
دخلنا المطبخ وجهزنا كل حاجه تخص الاكل مع شوية تحرشات وبعبصة وعملت شاي وخرجنا من المطبخ وقعدت اشرب الشاي وهويدا قعدت على الأرض ومسكت زبي تلعب فيه وتبوسه وتلحس وتمص وبعد ما خلصت الشاي عملنا وضع 69 وبقيت الحس كسها وابعبص طيزها وهي تمص زبي وبعدين هي قعدت عليا وضهرها ليا واتحركت لحد ما زبي بقا عند طيزها ومسكته هي ودخلته في طيزها وبقت تتنطط وانا بحسس على ضهرها شوية واضرب طيزها شوية وبعدين هي وطت وبقت تبوس رجلي لدرجة إنها بقت تمص صوابع رجلي وبعدين خليتها تعمل وضع الدوجي ودخلت زبي في طيزها وإيمان اتصلت وبقيت اكلمها وانا بنيك بنتها وده هيجني اوي وهويدا بردو هاجت اوي وإيمان بتسألني بنعمل إيه قولتلها بنتك مش بتخرج من حضني وبتقول اشبع من حضن خطيبي عشان هينام في حضن عروسته بالليل وضحكنا
قالتلي إيمان إن إسراء ونادية سألوا عنك ومش عاوزينك تاخد اجازة تاني وضحكنا سوا وانا شغال نيك وقفلت مع إيمان وبقيت ارزع جامد في طيز هويدا وهي تصرخ من المتعة لحد ما نزلنا احنا الاتنين وكانت نيكة حلوة اوي ودخلنا الحمام استحمينا سوا مع شوية بوس واحضان ولعب وخرجنا ملط بردو وقعدنا في حضن بعض
قالت هويدا مكالمة ماما هيجتنا اوي كأنها قاعدة معانا
قولتلها هيحصل قريب

بعد ساعتين قولتلها مش كفاية كدا الملط ده ونلبس احسن أمك ترجع بدري
قالت حاضر يا حبيبي

دخلنا الاوضة لبست شورت وهي لبست قميص حلو بردو وطلعنا قعدنا شوية وبعدين اتصلت بإيمان سألتها هترجع امتى عشان نحط الاكل على النار قالت ربع ساعة واتحرك وانا قولت لهويدا وفعلاً دخلت المطبخ وولعت على الأكل وبعد ساعة إلا ربع جات إيمان وسلام بالحضن طبعا ووحشتني يا عمو مع الحضن الجامد
قالت هويدا اهو ده بقا اللي محن البنات وضحكنا
قالت هويدا ماهو هينام معاكي طول الليل يا عروسة يا محظوظة وبقينا نهزر وإيمان اخدت هدوم ودخلت الحمام اخدت دوش ولبست قميص قصير حلو اوي واندر ومن غير برا وبقت جريئة اكتر بكتيييير من الأول وهويدا صفرت وقالت ايوا بقا يا ست ماما بتغري عريسك بالقمصان النار دي
قولتلها يا بت ده جسم عروستي هو اللي يغري مش القميص وبعدين ايمان قالت طيب يا ام لسانين جهزي الاكل وانا هدخل اكمل الاغراء واغيظك بقا
دخلت إيمان الاوضة وبعد شوية خرجت عاملة ميكاب حلو وشعرها مفرود وزي القمر
وقعدنا ناكل وبعد الاكل الشاي وكالعادة قعدوا في حضني نتفرج على فيلم ونهزر ونتكلم وبعدين ايمان قالت مش إحنا عرسان يبقا ندخل ننام بدري عشان نصحى بدري ده البنات مأكدين عليا إنك لازم تروح بكرة فتنام بدري عشان تصحى مرتاح وفايق
قالت هويدا لا يا ناصحة ده أنتي عاوزة تستولي على حضنه لوحدك جوا وعموماً انا موافقة وانا بردو هنام عشان مش قادره افتح عيني وحضنتني وباستني وقالت تصبحوا على خير ودخلت اوضتها فورا وانا وإيمان فضلنا قاعدين في حضن بعض نتفرج على التليفزيون شوية ونبوس بعض شوية

قولتلها عارفة يا ايمي
قالت نعم يا روح ايمي
قولتلها نفسي انيكك هنا
قالت اححح وتطلع هويدا فجأة وتشوفنا كدا واقولها معلش يا دودو ماما محرومة
وانا رديت عليها وقولتلها وهي تقولك وانا مراهقة ومحرومة وعاوزة اجرب
قالت ايمان وانا اقولها خلاص تعالي يا روح ماما خلي جدو يدلعك وإيمان هاجت وبتلعب في زبي ونبوس بعض جامد وطلعت زبي من الشورت ونزلت تمصه وتبوسه وكل شويه تبص على اوضة بنتها كأنها بتتمنى إن بنتها تخرج وتشوفنا أو بتتخيل إن بنتها واقفة بتتفرج أو خايفة إن بنتها تخرج وده انا مستبعده لأنها هاجت اكتر وقلعتني الشورت وهي بتمص و قامت قلعت الاندر بسرعة وقعدت على زبي ودخلته بالراحة وهي بتمص شفايفي عشان تمنع نفسها من الكلام
حضنتها اوي وقومت بيها وهي حضنتني اوي ولفت رجلها حواليا وزبي في كسها ومشيت بيها لحد ما دخلت الاوضة وعملت نفسي نسيت الباب مفتوح ونيمتها بعرض السرير وانا فوقها بنيك فيها اوي وهي ناسية الدنيا بالهيجان اللي هي فيه وارزع في كسها واقول شوفي يا دودو ماما المتناكة وهي تقول احححح
اتفرجي يا دودو على جدو بينيك ماما ازاي
قالت ايمان اححححح يا عمو
أووووف يا جوزي
اححح يا خطيب بنتي
انا قولت هنيكك انتي وبنتك يا مراتي يا حبيبتي يا حماتي يا بنتي يا لبوتي
ايمان هتتجنن من كلامي وصوتها بقا عالي شوية وتقول احححح كمان يا عمو نيكني انا وبنتي سوا
انا وبنتي شراميط زبك
وبقيت ارزع وهي توحوح وبعدين هي قلبتني وركبت على زبي وبقت تتنطط على زبي وانا اقرص حلماتها وهي تصرخ بصوت مش عالي بس مسموع واضربها على بزازها وعلى طيزها وابعبصها وارضع بزازها وقولتلها هجيب يا ايمي
قالت وانا معاك يا روح ايمي
وبقت هي ترزع من فوق لتحت وانا ارزع من تحت لفوق وصباعي بيلعب في طيزها وقولتلها خدي زبي في كسمك يا دودو وهي صرخت من الكلمة بس صوت اعلى من الأول وقالت اححححح هات في كس ام دودو وكس دودو يا حبيب قلب أم دودو ونزلنا سوا وهي نامت عليا من التعب وانا حاضنها ومش قادر اتحرك بردو وبعد يمكن عشر دقايق لما هدينا هي نزلت نامت جنبي وحاضناني وقالت اححححح كان حلو اوي وشافت الباب مفتوح واتفاجئت
ضحكت وقولتلها احنا ولا فكرنا في الباب بس فضلت مخليها في حضني وقولتلها بس انتي حلوة اوي بجد النهاردة
كنتي لبوا اوي وهايجة اوي والكلام عن دودو كان بيجننك
قالت فعلاً هيجني أوي
قولتلها أحياناً التخيل بيكون تأثيره قوي بس لما يكون فيه تفاهم وتجاوب زينا كدا يا روح قلبي
قالت أنا بحس أن الكلام اللي بنقوله حقيقي وبهيج اكتر
انا محستش بالمتعة دي الا معاك
قولتلها ولا هتشوفيها الا معايا حتى لو اتجوزتي شاب من سنك مش هيعمل معاكي اللي بنعمله سوا
قالت وانا مش بفكر في الجواز تاني
قولتلها الكلام سابق لاوانه
قومي بقا ناخد دوش سوا
قومنا دخلنا الحمام اخدنا دوش وخرجنا ملط وحاضنين بعض
ولمحت هويدا فاتحة الباب حتة صغيرة اوي وبتبص علينا فحضنت إيمان وخليت ضهرها لباب اوضة هويدا وبقيت ابوسها وشاورت لهويدا عشان تعرف إني شايفها وبعدين دخلنا الاوضة واخدتها في حضني واحنا ملط ونمنا للصبح وصحينا سوا وهي لبست القميص بس وانا لبست الشورت بس وخرجنا لقينا هويدا في الحمام بتاخد دوش فقعدنا نستناها لحد ما خرجت وصبحت علينا

إيمان قالت ادخل الحمام أنا الأول يا عمو عشان اجهز الفطور
قولتلها ماشي واتحركت ناحية الحمام وهويدا بصت عليها وواضح طبعا إنها من غير اندر وصفرت هويدا وقالت حلوة اوي يا مامتي يا عسل ودخلت اوضتها وإيمان بتشاورلي فيه إيه
قولتلها عادي هي شايفاكي حلوة
إيمان استغربت وبعدين دخلت الحمام وهويدا خرجت من الاوضة باستني ودخلت المطبخ تبدأ في تجهيز الفطور
خرجت إيمان من الحمام ودخلت المطبخ مع هويدا وانا دخلت الحمام اخدت دوش وخرجت كانوا جهزوا الفطور وقعدنا فطرنا وعملولي شاي ودخلوا يلبسوا وانا شربت الشاي ودخلت على هويدا عشان البس لقيتها لسة بتلبس وهزرنا سوا ولبسنا وخرجنا كانت إيمان لسة بتلبس
دقايق وخرجت آخر حلاوة وطبعا كلمات الاعجاب كالعادة مني ومن بنتها ونزلنا وطبعا انا في النص وهما يميني وشمالي وحاضنهم وبنهزر في الطريق لحد ما وصلنا الاتيليه ولقيت إسراء وناديه مبسوطين أوي إني جيت الاتيليه وقعدت على المكتب اراجع الدفاتر ولقيت إسراء عملت قهوة وقالت جرب بقا قهوتي عشان أنا عرفت من إيمي إنك بتحب القهوة وشربت القهوة واتكلمت معاهم على الأصناف اللي ناقصة وحددنا الأصناف والكميات المطلوبة وإيمان قعدت جنبي وعرفتني ازاي بتطلب البضاعة واتضح إنها بتطلبها برسالة على الواتس والجميل بقا إن الرسالة باللغة العربية وعرفت الدنيا ماشية ازاي وهزرنا كلنا سوا لحد ما الشغل بدأ وانا وهويدا نقعد شوية ونخرج نتمشى شوية ونحكي في خطوات خطتنا مع أمها ولقيت الفون بيرن برقم معرفوش
رديت لقيت صوت بنت وبتتكلم مصري بقولها مين قالت معجبة
قولتلها وعاوزة إيه يا معجبة
قالت عاوزة اعزمك على الغدا
قولتلها ده انا وهويدا كنا هنجيبلكم غدا يا ش ش ش وضحكت وهي ضحكت وقالت عرفتني بسرعة يا عمو برغم إني أول مرة أتصل بيك
قولتلها الدم المصري بيحن لبعض يابت
قالت طيب تعالوا عشان انت معزوم بجد على الغدا
قفلت معاها ورجعنا انا وهويدا واتغدينا سوا كلنا واليوم ده كان يوم سبت والاتيليه بيقفل يوم الأحد
قضينا باقي اليوم بين الشغل والهزار والحكايات ورجعنا البيت واتصلت على بشرى فيديو كلمتها وبعدين عرفتها على إيمان وهويدا وأثناء الكلام سألتني بشرى وقالت يعني انا مليش حق فيك زي ايمان وهويدا طبعا بهزار
قولتلها لا طبعا ليكي حق زيهم وعشان كدا انا هفطر واتغدى معاكي يوم الاثنين
قالت بجد
قولتلها طبعا يا بشرتي
قالت وانا منتظراك من دلوقتي

قفلت معاها ولقيت ايمان وهويدا زعلانين عشان اتفاجئوا أني رايح عند بشرى
قولتلهم ناخد دوش كلنا ونلبس وننزل نتمشى سوا

قالوا حاضر وهما ظاهر عليهم الزعل اوي
اخدنا دوش وخرجنا نتمشى وقولتلهم مالكم بقا زعلانين ليه
ردت ايمان وقالت انت زهقت مننا ولا ايه
قولتلها بالعكس بس زي ما قولتلك إن بشرى دي ليها وضع خاص عندي وليها حقوق عندي ولازم اكون عادل بين نسواني وضحكت وهما فعلا ضحكوا
قالت هويدا حلوة منك كلمة نسواني دي يا جدو
قولتلها ماهو شكلكم وانتوا زعلانين كأني متجوزكم ورايح لمراتي التالتة وانتوا غيرانين
وانا هعتبر نفسي متجوزكم انتوا التلاتة بس بشرى هي الأولى وبعدين ده انا معاكم الاسبوع كله وهي راضية بيوم واحد في الاسبوع او كل اسبوعين كمان عشان المسافة بعيدة وهي بتخاف عليا من الارهاق والتعب
قالت هويدا سيدي يا سيدي ده حب بقا يا سي جدو
قولتلها زي ما انت بتحبي خطيبك وماما بتحب جوزها هي كمان بتحب جوزها
قالت اووبا وكمان جوزها
ضحكنا والأمور ماشية تمام وانبسطنا وغيرنا جو وبعدين رجعنا البيت اخدنا دوش وطبعا هما لبسوا قمصان نوم فاجرة وكأنهم بينافسوا بعض مين اللي تغريني اكتر واتعشينا وقعدنا في الصالة نتفرج على فيلم وبالصدفة كان فيلم رومانسي وهما يميني وشمالي وكل واحدة فيهم بتحضني اوي وانا واخدهم في حضني وكل شوية لما يكون فيه مشهد رومانسي في الفيلم هما يحضنوني اوي وأنا كمان احضنهم وابوس خدودهم وبعدين قولتلهم انتوا كأنكم متجوزين راجل وهو مسافر وكل واحدة فيكم عاوزاني ليها لوحدها وضحكنا

قالت هويدا لا يا حبيبي انت خطيبي انا وجوز ماما
قالت ايمان طالما اعترفتي إنه جوزي يبقا ممنوع ينام في حضنك إنما ينام في حضن مراته يا ضرتي وضحكنا
قالت هويدا كدا احنا ممكن نتخانق سوا
انا قولتلهم لا منعا للخناق يا احلى ضرتين انا هنام نص الليل في حضن ايمي مراتي ونص الليل التاني في حضن خطيبتي
قالت هويدا اه عشان انا أنام وانت تضحك عليا وتقول راحت عليك نومة لا يا سي جدو متضحكش عليا
قولتلها لا نامي براحتك وانا هصحيكي لأني مش هنام انا بس هسهر في حضن مراتي نتكلم ولما هي تنام اجيلك اصحيكي حتى لو سهرت للصبح معاها هجيلك ونقفل الباب علينا طول النهار!!
إيه رأيكم في الحل ده
الاتنين قالوا موافقين
قالت ايمان بس كدا يا عمو انت مش هتنام كتير وهتتعب
قولتلها احسن عشان انام طول الطريق وأكون فايق مع بشرى في النهار مش اروح انام هناك
قالت هويدا آه منك يا جوز التلاتة وضحكنا وبعدين قولت لايمان يالا بينا يا عروستي
قالت ايمان يالا يا عريسي
قالت هويدا بتغيظوني يعني
قولتلها لا طبعا بس عاوز قهوة من ايدك
قالت من عيوني ودخلت المطبخ وانا وإيمان دخلنا الاوضة ونمت على السرير واخدت إيمان في حضني وراسها على صدري ودقايق وهويدا بتخبط
وكانت ايمان عاوزة تتعدل قولتلها لا خليها تشوفنا كدا وبسرعه قولت لهويدا ادخلي يا دودو
دخلت هويدا بالقهوة وشافت أمها حاضناني كدا والقميص قصير طبعا ووراكها باينة وابتسمت هويدا وقالت فعلا عرسان
قالت ايمان أيوا هو عمي وحبيبي وجوزي وسبب فرحتي وراحتي وضحكتي ولا عندك اعتراض
قالت هويدا لا طبعا ماهو جدو حبيبي وخطيبي وجوز ماما وراحت ناحية الباب تخرج وقبل ما تخرج قالت شبع مراتك من حضنك وانا ادخل انتظر دوري إني اشبع زيها
وهي بتقفل علينا الباب قالت ليلة سعيدة يا عرسان وقفلت
ايمان لسة في حضني وانا بشرب القهوة والسيجارة وقالتلي البت دي بقت تتكلم بطريقة غريبة
أنا قولتلها طريقة كلامها ومفردات الكلام كأنها عارفة اللي بيحصل أو عندها شك
قالت ايمان صح أوي يا عمو
قولتلها وكمان تحسي إنها بتتكلم بهيجان أحياناً وبشرمطة أحياناً
قالت ايمان بردو صح
قولتلها وكمان بحس إنها عاوزة تهيجني بطريقة حضنها أو البوس أو اللبس
قالت ايمان حبيبي يا عمو ده انت واخد بالك من كل حاجه وانا فاكرة غير كدا
ضحكت وقولتلها لا طبعا أنا بركز أوي بس مش عارف هي عاوزة تهيجني عليكي ولا عليها
قالت ايمان أنا أعتقد الاتنين

وكدا تكون خلصت السلسلة الأولى من القصة وده نظرا لقوانين المنتدى وفي السلسلة التانية هنشوف ملاحظاتنا انا وإيمان على تصرفات هويدا
 

الميلفاوية الذين يشاهدون هذا الموضوع

أعلى أسفل