قائمة
الرئيسية
ما الجديد
الأعضاء
تسجيل الدخول
تسجيل
ما الجديد
البحث
البحث
بحث بالعناوين فقط
بواسطة:
قائمة
تسجيل الدخول
تسجيل
تثبيت التطبيق
تثبيت
سجل عضوية لنشر مواضيع ومشاركات ومحادثة الأعضاء بدون إزعاج الإعلانات
تم فتح باب الاشرف تقدم لطلب الاشراف علي اقسام المنتدي
قسم قصص السكس
قصص سكس محارم
الحب والحرمان | السلسلة الثانية ـ حتي الجزء الثالث
تم تعطيل الجافا سكربت. للحصول على تجربة أفضل، الرجاء تمكين الجافا سكربت في المتصفح الخاص بك قبل المتابعة.
أنت تستخدم أحد المتصفحات القديمة. قد لا يتم عرض هذا الموقع أو المواقع الأخرى بشكل صحيح.
يجب عليك ترقية متصفحك أو استخدام
أحد المتصفحات البديلة
.
الرد على الموضوع
الرسالة
<blockquote data-quote="محترف اربعيني(ابوالخير)" data-source="post: 43279"><p><strong>السلسلة الثانية من الحب والحرمان الجزء الاول</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>انتهينا من السلسلة اللي فاتت لما دخلت علي هند وفتحتها وبقيت اتعامل مع الكل عادي وبقيت انا المسيطر عليهم و عدت الايام علي كدة وكنت وقتها بجهز الشقة انا وروني وخلاص مش فاضل غير اربع ايام علي دخلتي علي روني الانسانة اللي حبتها واللي شايف معاها اننا هانكون اسعد زوجين في الدنيا لنضجها وتفهمها الحياة وكمان قلبها النضيف وعقلها الكبير .</strong></p><p></p><p>في اخر اربع ايام بعدت عن اي ممارسة جنسية علشان استعد لجوازي وكنت بفكر كتير في اية اللي هايحصل لما اتجوز .</p><p>هل استمر معاهم ولا ابعد شوية بشوية ولا اعمل اية ..</p><p>طيب هالة اول حب في حياتي واول ممارسة ممتعة في حياتي ولا سوسو اللي بتحبني وتتمنالي السعادة وبحسها بنتي وهي تحتي ولا هند اول واحدة افتحها وبصراحة بت شبقة جنسية موهوجة . ولا امل ولا مامتها .. ولا المتعه اللي كنت عايشها معاهم .</p><p>يااه هو الجواز ممكن يبعدني عنهم طب ما انا لازم اتجوز علشان يكون ليا بيت واسرة واولاد .</p><p>ونفس الوقت ازاي اقدر استغني عن كل دول ...</p><p>روني . احمد . احمد . ااااااحمد</p><p>انا . ها نعم يا حبيبي</p><p>روني . ياااه انت للدرجة دي سرحان</p><p>انا . معلشي يا حبيبتي كنت سرحت في حبنا وحياتنا الجميلة اللي جاية</p><p>روني . طب قوم بسرعة امسك الفازة ايدي وجعتني</p><p>انا . اه اسف يا روحي . هاتي الفازة</p><p>روني . مالك يا حبيبي</p><p>انا . بصراحة سرحت اوى في حياتنا وازاي انا مش قادر علي بعدك دقيقة واحدة وازاي هاتكون حياتنا</p><p>روني . انت جميل اوي يا حبيبي وانا بعشقك</p><p>وجت روني مسكت ايدي بحنية . وانا مسكتها اخدنها في حضني اوى وبوستها من خدها .</p><p>روني . انت حنين اوى يا حبيبي</p><p>انا . عشان انتي ملكة حياتي</p><p>روني . طيب بعد الكلمتين الحلوين دول تعالي نخلص اوضة النوم علشان نقفلها</p><p>انا . اوضة النوم وانا وانتي لوحدنا . وشوشو تالتنا</p><p>روني . هي وصلت لشوشو لاااااا كدة خطر</p><p>انا . يبقي دي من اختصاصك انتي علشان شوشو ميدخلهاش خالص</p><p>روني . لا انا هاندة لسوسو تيجي معايا احسن من شوشو ?</p><p>انا . ايوة شاطرة سوسو احسن من شوشو</p><p>ورنت روني علي سوسو تطلع تقفل معاها اوضة النوم وانا رحت الرسيبشن افنش الديكور بتاعة وبعدها هادخل علي الصالون ارتبة وتبقي روني تدخل تفنش ..</p><p>طلعت سوسو ودخلت مع روني بيقفلو اوضة النوم ..</p><p>انا خلصت وقلتلهم الباقي عليكم ياريت الشقة تخلص النهاردة لان من بكرة مش هانبقي فاضيين .</p><p>سبتهم ونزلت لهالة اللي كانت لوحدها عشان حسن في شغلة وهند وهاني برا .</p><p>دخلت لهالة لقتها في المطبخ دخلت وحضنتها من ضهرها وبوستها من خدها . لقتها رجعت بطيزها وزنقت زبي بين الفلقتين ..</p><p>هالة . اااه يا روحي اشتقت ليك اوى</p><p>انا . هولة انتي عارفة انة مش هاينفع دلوقتي خالص</p><p>هالة . ماهو غصب عني اللي يدوق زبك وحنيتك مستحيل ينساهم</p><p>انا . هاااا مش احنا اتفقنا بلاش اليومين دول</p><p>هالة . يا بختك يا روني</p><p>انا . روني لوحدها بردو ما انا معاكي اهو بس نعتبر اننا في اجازة</p><p>هالة . طيب ادخلة في بوقي بس</p><p>انا . هولة مش هاينفع كدة هاسخن واحنا متفقين</p><p>هالة . غصب عني يا حبيبي</p><p>وحضنتني هالة اوى وحسيت بجد انها تعبانة .</p><p>سبتها ودخلت اوضتي وقررت اخلي حسن ينكها اهو يشيل شوية عني وخصوصا انة هايسبني معاهم وهايسافر شهرين دبي .</p><p>ولسة بفكر لقيت هند جت هي وهاني ودخلت هند عليا اوضتي وحضنتني وباستني من شفايفي ..</p><p>هند . احمد انت شكلك مجهد اوى</p><p>انا . جدا يا دودو انتي عارفة تجهيزات الشقة والفرح</p><p>هند . متقلقش من حاجة انا هاغير وهاطلع اساعدهم</p><p>انا . شطورة يا دودو</p><p>هند . ممكن بئي تسمحلي اطلعي الشقة التانية عشان امل جاية تقعد معايا . بدل ما اروح عندهم لاني مبقتش حابة اروح هناك</p><p>انا . اوكي ماشي بس خلي بالك علشان روني متشفكوش</p><p>هند . متقلقش امل هاتيجي بليل وهتبات معايا</p><p>انا . اوكي . بس انتي مبقتيش تحبي هناك لية</p><p>هند . حسام الزفت عايز ينام معايا من قدام وانت عارف ان دا بتاعك انت وكمان مامتها عايزانا علطول ست مش بتشبع خالص</p><p>انا . ههههههه . عارف عارف</p><p>هند . طيب نام انت وانا هاطلع واجهز معاهم</p><p>انا . اوكي . فعلا انا عايز انام</p><p>سابتني هند وخرجت وانا فردت جسمي علي السرير بفكر</p><p>ومحستش بنفسي غير وحسن بيصحيني علشان اقوم نتعشي مع بعض</p><p>انا . ياه انا نمت كتير كدة</p><p>حسن . ايوة يا سى العريس</p><p>انا . بجد كنت تعبان وكنت محتاج انام</p><p>حسن . طب قوم يلا علشان هالة بتجهز العشا</p><p>انا . لا خليها تستني شوية</p><p>حسن . لية . دى سوسو وروني برا هايتعشو معانا وانا كمان جعان اوى</p><p>انا . طيب بص انت متتعشاش دلوقتي خالص</p><p>حسن . لية يا سيدي</p><p>انا . جبت شريط البرشام بتاعي واديت لحسن واحدة</p><p>حسن . اية دا</p><p>انا . خدها ومتاكلش غير بعد ساعة علي الاقل علشان تسد مكاني</p><p>حسن . يا باشا من غير برشام انا ادها</p><p>انا . اسمع الكلام وبس</p><p>حسن . حاضر يا سيدي</p><p>حسن خد الحباية وانا قمت اخدت دوش ولبست وخرجت وقعدت معاهم برا وحسن كان قاعد وقعدنا نتكلم شوية لغاية ما هالة جهزت السفرة هي وهند واتعشينا كلنا مع بعض وقعدنا نتفق علي التجهيزات وكمان بايا وماما جايين بكرة بقعدو معانا للفرح .</p><p>وحسن اتحجج انة ميتعشاش ومقلش السبب علشان روني .</p><p>المهم . اخدنا قعدتنا وهزرنا شوية وكنت اتفقت مع سوسو ان اول ما روني تنام تطلع علي فوق وكمان قلت لهالة . وكدة كدة هند وامل هايكونو فوق في الشقة</p><p>ورتبت ان حسن هينام معاهم وانا اهيئلهم الدنيا بس مش هاقرب لحد فيهم .</p><p>عدا ساعتين وسوسو وروني استاذنو وكانت امل علي وصول وهند طلعت علشان تستقبلها وهاني كلعادة ملوش دور في اي حاجة ودخل اوضتة كالعادة .</p><p>وانا وهالة وحسن قاعدين نتكلم . وحسيت ان الحباية شغالة مع حسن . وهالة قامت تجهز نفسها . كانت امل طلعت لهند . وقلت لحسن وهالة اني هاطلعلهم عقبال ما تطلعو وسوسو تطلع .</p><p>انا طلعت وفتحت باب الشقة . ملقتش امل ولا هند . دخلت ابص عليهم في اوضة النوم ملقتهمش . وسمعت صوت جاي من الحمام عرفت انهم بياخدو دوش مع بعض . استنيت شوية بردو مطلعوش . قفلت اكيد بيتساحقو قي الحمام . سبتهم براحتهم لغاية ما يخلصو .</p><p>بس الصوت زاد واتاخرو فرحت اشوف قربت من الباب اوى سمعت هند بتقول نكنب اوى احمد اااااه ااااااااح كسي بياكلني نيك اوى .... نكني يا احمد نكني يا حبيبي اااااااه ااااااااه ااااااااح اااامممممم زبك حلو اوى يا احمد مشتاقة اوى لزبك اااااه ااااااااح اااامممممم زبك وحشني يا حبيبي كسي ملكك نيك اوى اااااااااااه اااااااااه مش قادرة نيك يا روحي ..</p><p>عرفت ان امل بتنيك هند وهند متخيلة اني انا اللي بنكها بس عايز اشوف وخايف اقطع عليهم متعتهم .</p><p>سمعت هند بتقول تعالي يا احمد نكمل مكان اول مرة نكتني فيها في كسي .</p><p>جريت بشويش واستخبيت وهم خرجو وكانت امل لابسة زب صناعي بحزام علي وسطها ودخلو اوضة النوم وسابو الباب مفتوح ورحت اتفرج بشويش وهما قالعين ملط وهند نامت علي ضهرها وامل فوقها بالزب وعمالة تنيك فيها من سكات وهند بتوحوح وتزوم ااااااااااااااااه ااااااااااه نيك يا حبيبي نيك كسي عطشان اروية نيك يا روحي واهاتها تزيد ونفسها هي وامل بيعلي لغاية ما هند اترعشت جامد وغمضت عنيها كانت هند نزلت وامل قامت من عليها وبدات ترضع بزاز هند وتلعب في كسها وهند تفرك شوية هند فاقت وبقت تبادل البوس مع امل .</p><p>وامل قالتلها يلا انتي كمان اعملي احمد والبسي الحزام ونكيني . هند جمعت اعصابها ولبست الحزام ونيمت امل علي ضهرها وبدات تبوس شفايف امل وتعمل معاها نفس الحركات اللي انا بعملها لغاية ما نزلت علي كسها بتاكلة وامل بدات تزوم وتخرج اهات سخنت هند لغاية ما هند رفعت رجل امل وبتدخل الزب الصناعي في كس امل وقعدت تنيك فيها وامل جسمها يترج وبزازها الجميلة تتهز مع الحلمة اللي واقفة ومنظرها يجنن .</p><p>من المنظر والهيجان كنت بفكر ادخل عليهم بس مسكت نفسي وكان لازم امسك نفسي ..</p><p>امل بقت تزوم والاهات الجميلة اللي بتطلع منها وهند بتنيك اكتر بس بتتعامل باسلوب السادية وعمالة تضرب امل علي وشها وعلي جسمها اوي وعمالة تشتم فيها وامل تسخن اكتر وتهيج اكتر وتصرخ ااااااااح اااااووووو ااااااااح اااامممممم زبك حلو اوى يا احمد زبك جبار افشخني ونكني اوى يا احمد اه اه اه اه اه نيك اه اه اه افشخني يا حبيبي نيك اكتر وهند تزيد وتضربها اكتر لدرحة وش امل احمر من الضرب وتسخن اكتر وتفرك تحت الزب الصناعي اكتر اه اه اه اه اه نيك اه اه نيك اوي اه اه بعشقك يا احمد نكني يا حبيبي اااااااه اااااااااااااااه ااااااااااااااه نيك بسرعة هانزل اااااه هانزل اااااااااااه</p><p>اترعشت امل اوى كانها بقالها كتير متناكتش وسكتت وهند قامت من عليها ونامو جمب بعض ..</p><p>انا اتسحبت للباب وعملت نفسي فتحت باب الشقة ودخلت وندهت علي هند . ودخلت عليهم اوضة النوم .</p><p>قامو الاتنين بسرعة وحضنوني وهما عريانين خالص واخدهم في حضني وقعدنا علي طرف السرير ..</p><p>قلتلهم اتمتعتو</p><p>هند . المتعه بتكون معاك انت يا حبيبي</p><p>امل . احنا مشتاقين اوى ليك يا احمد</p><p>هند . ادينا بنصبر نفسنا</p><p>انا . معلش ما انتو عارفين اللي فيها</p><p>هند . ايوة عارفين ومستحملين يا سي احمد</p><p>انا . بس اوعدكم انكم هاتتمتعو النهاردة مع حسن وهالة وسوسو</p><p>امل . وعمو حسن هايقدر علينا كلنا لوحدة</p><p>هند . بابا مش هايقدر يا روحي</p><p>انا . متقلقوش انا عرفتة السر اللي يقدر عليكم بية . هايبقي زيي</p><p>هند . مفيش حد زيك يا حبيبي</p><p>امل . انت مفيش زيك اتنين يا احمد</p><p>انا . قلتلكم متقلقوش</p><p>سمعنا الباب بيتفتح ودخلت سوسو وجت علي اوضة النوم وطلعا عارفة ان هند وامل موجودين سلمت علي امل وقعدت علي الشازلونج ادام السرير وكانت لابسة ترنج . وشوية هالة وحسن دخلو ..</p><p>اتجمعنا كلنا في اوضة النوم وقلتلهم</p><p>انا . اولا انا هاكون متفرج وبس واعتبرو اني مش موجود لان كلكو عارفين اني مش هالمس حد</p><p>سوسو . طيب يعني حسن بس علينا كلنا</p><p>انا . ايوة وكمان هند هاتقوم بدوري مع هالة شوية ومعاكي يا سوسو شوية . وحسن مع امل الاول وهايبدل مع هند</p><p>حسن . كويس اهو تغيير هههه</p><p>هالة . غير يا روحي غير . بس زبك وقف اوى لما شوفت امل</p><p>حسن . اصل بقالة كتير منكهاش</p><p>امل . وانا جاهزة عشان تنكني</p><p>اخدت هالة وهند وسوسو وطلعنا علي الصالة وسبت حسن مع امل اللي كانت قالعه خالص وجاهزة لحسن .</p><p>وكبعا هند اخدت الزبر معاها وقلت لسوسو وهالة ادخلو الاوضة التانية اقلعو وهند هاتدخل عليكم .</p><p>قامو الاتنين ودخلو الاوضة وقلت لهند مترحمهمش واضربي فيهم اوى وخصوصا علي بزازهم واطيازهم .</p><p>شوية دخلت هند وقفلت الباب وراها والاهات استغلت من الاوضتين وخصوصا امل صوتها بقي اعلي .</p><p>شكل الحباية شغالة تمام مع حسن .</p><p>انا سبتهم ونزلت علشان الاعات هيجتني ولو منزلتش كان ممكن اشاركهم .</p><p>نزلت قعدت شوية وعملت قهوة وشربتها وعدت حوالي ساعه .</p><p>قلت اطلع اشوف الدنيا . طلعت ولقيت الدنيا هايصة وكلهم في اوضة واحدة . وحسن ماسك سوسو بينيك فيها وهند بتضربها وهالة ماسكة امل بتنيك فيها بالصناعي وشكلهم كلهم غرقانين لبن متعرفش لين مين علي كس مين ..</p><p>وحسن شوية ساب سوسو وماسك هالة والاتنين نايمين جمب بعض يدخل في دي شوية ودي شوية</p><p>وهند وامل شغالين سحاق مع بعض . شوية هالة نزلت واتركنت ونامت مكانها امل تتناك شوية . وسوسو اترعشت نزلت واتركنت بردو وحسن شغال مع امل ..</p><p>امل اترزعت كتير النهاردة وباين عليها التعب وخسن بردو تعب وخالص مع امل ونزلهم علي بزاز سوسو واتركن حسن وكلهم هجمو علي بزاز سوسو يلحسو لبن حسن ...</p><p>بس كان حسن فرحان اوى انة فشخهم والظاهر ان دي اول مرة يفشخهم كدة . وهالة بتبص لحسن وشكلها فرحانة بية وبالي عملو فيهم لانها اخدنة في حضنها ونامت جمبة .</p><p>انا قعدت في الصالة وجت امل وهند جمبي وقعدنا نهزر ونتكلم ..</p><p>جت سوسو وقالت انها هاتنزل تنام لانها فعلا تعبانة طول اليوم . دخلت سوسو غيرت هدومها ونزل وجت هالة وحسن وقعدنا نهزر ونتفرج علي شاشة العرض وكان فيلم قصة وكان فية سكس صريح فيلم من بتاع زمان . وكانت قصتة حلوة شدتنا كلنا . وببص لقيت حسن هاج ماهي الحباية اللي واخدها تخلية يهد جبل .</p><p>حسن لما سخت اخد هالة ونزل علي تحت ياخدو راحتهم بئي وفضلت انا وامل وهند وكانو كل شوية يسخنو علي بعض .. عايزين يهيجوني بس انا ماسك نفسي وموقف كل حاجة لغاية ما ادخل علي روني ..</p><p>انا مقدرتش اتحمل وحسيت اني ممكن انام معاهم فسبتهم ونزلت .</p><p>دخلت الشقة ولاحظت ان نور اوضة حسن قايد وقربت ودني للاوضة وسمعت اهات هالة شغالة .</p><p>عرفت ان حسن مش ناوى يعدي الليلة غير لما هالة ترفع نمر . ابتسمت ودخلت اوضتي وقعدت افكر في الفرح واللي هايتم وليلة الدخلة وكدة..</p><p>نمت وصحيت الضهر كدة . خرجت لقيت هالة في المطبخ هي وهند وامل قاعدة في الرسيبشن مع هاني اللي طبعا ماسك تلفونة بيلعب فية وحسن لسة في اوضتة الواضح انة لسة نايم من تعب امبارح . ماهو عمل مجهود كبير امبارح .</p><p>هالة ندهتلي وقالتلي عايزاك . ودخلنا اوضتي ..</p><p>هالة . قولي يا احمد انت اديت اية لحسن امبارح</p><p>انا . ولا حاجة</p><p>هالة . بجد قولي اديتة اية</p><p>انا . لية في حاجة حصلت .. حسن تعب ولا حاجة</p><p>هالة . لا يا سيدي . دا مسبنيش امبارح غير لما هدني وطلع عيني ودى اول مرة يعملها وقبلها فوق هدنا كلنا</p><p>انا . بطل يا حسن بطل</p><p>هالة . قولي علي اسم اللي خدة امبارح علشان اجيبة</p><p>انا . متقلقيش هاجبلك علبة كاملة خليها معاكي ووقت ما كدة اديلو حباية</p><p>هالة . انت اية يا اخي . انت جبار . بتجيب الحجات دي منين</p><p>انا . دا سر المهنه يا هولة</p><p>هالة . بجد تسلملي يا حبيبي يا حتة مني</p><p>انا . المهم اتكيفتي يعني</p><p>هالة . اتكيفت وبس دا انا اتقتلت . وزبة بقي اقوي واكبر كمان</p><p>انا . اي خدمة يا هولة</p><p>هالة . تسلملي يا نور عيني ... يلا نخرج وابقي عرفني اية اللي هاتعملة وناقص اية علشان نجهز نفسنا</p><p>انا . حاضر يا حبيبتي</p><p>طبعا انا وحسن كنا اتفقنا مع الفندق وحجزنا قاعة الفندق وغرفة في الفندق يوم الفرح علشان اللبس والسيشن واللذي منو وبعد الفرح هانرجع شقنا ونعمل الدخلة بئي</p><p>خرجت وكان حسن صحي بس وحش وحش ياحسن</p><p>فطرنا كلنا وقمت لبست علشان اروح المحطة اجيب بابا وماما ..</p><p>المهم . عدا يوم وعملنا الحنة زي حفلة صغيرة كدة في نادي تبع البترول وكل الصحاب والاحباب والاقارب حضرو وهيصنا ورقصنا وخلصنا يومنا .</p><p>تاني يوم قلنا نريحة استعداد لليلة الكبيرة وعدا اليوم باحداثة العادية جدا .</p><p>وكنت خلاص ظبطنا نفسنا انا وروني عشان تاني يوم هانروح الفندق ونلبس والسيشن والفرح وكلو تمام .</p><p>وهنا انتها الجزء الاول من السلسلة التانية الحب والحرمان وانتظروني في الجزء التاني قريب جدا</p><p>متنسوش تعرفوني رائيكم يا احباب</p><p></p><p><strong>.......... يتبع .........</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong><strong>هيصو يا اولاد افرحو يا اولاد ??</strong></strong></p><p><strong>لولولولولولوووووووووي??</strong></p><p><strong>?النهاردة فرحي يا جدعان لازم كلو يبقي تمام ?</strong></p><p><strong>آن آن آن ... الجزء التاني ... آن آن آن</strong></p><p><strong><strong>النهاردة الدخلة الليلة الكبيرة</strong></strong></p><p></p><p></p><p>صحيت الصبح فرحان وسعيد واول ما صحيت اتصلت بروني لقتها صاحية وبتجهز نفسها</p><p>انا . صباح الفل يا عروسة</p><p>روني . صباح الهنا يا عريس</p><p>انا . يلا علشان نروح الفندق نستلم الغرفة واسيبك واروح اجهز نفسي</p><p>روني . انا جاهزة ومعايا رشا وهدير</p><p>انا . هتاخدي اصحابك من دلوقتي</p><p>روني . ايوة هما اتفقو مع اجوازهم ان اليوم دا هما معايا</p><p>انا . اوكي هافطر واكلمك تنزلو</p><p>روني . بقولك عربية الزفة هاتجهز امتي</p><p>انا . هاتكون عندي الساعه 12 بليل</p><p>روني . اوكي يا حبيبي خلص وخبط عليا</p><p>انا . نص ساعة واكون عندك</p><p>.................</p><p>انا . هند يا هند</p><p>هند . نعم يا عريس</p><p>انا . البدلة فين والحاجة</p><p>هند . انا مجهزة كل حاجة جوة وامل جاية في الطريق</p><p>انا . هالة يا هالة فين الاكل اتاخرت</p><p>هالة . جاهز يا حبيبي اهو</p><p>بابا . احمد تعالي عايزك</p><p>انا . نعم يا احلي بابا في الدنيا</p><p>بابا . خد دول خليهم معاك وحسن هايحطلك نقطتي في الفيزا</p><p>انا . متحرمش منك يا احلي باشمهندس في الدنيا</p><p>بابا . يلا يا بكاش</p><p>ماما . وادي يا سيدي نقطتك خليهم معاك</p><p>انا . متحرمش منك يا ست الكل يا تحلي ماما في الدنيا</p><p>هند . ايوة يا عريس مين ادك</p><p>انا . بس يا بنت .. تعالي ورايا</p><p>هند . حاضر يا بيبي هئ هئ هييييييئ</p><p>امل طلعت وهند بتفطرني وهما اللي هايلبسوني ويشيكوني طبعا .</p><p>انا . يلا يا دودو البسي عشان ننزل</p><p>هند . حاضر حاضر حاضر</p><p>انا . الو ايوة يا روني بلبس اهو انتي يلا اجهزي</p><p>هند . البس القميص والبنطلون دول ولما نرجع هاتلبس البدلة</p><p>انا . طيب يلا روحي البسي</p><p>هند . اوكي . امل خليكي هنا علي ما البس ولا اقولك تعالي لبسيني</p><p>انا . هاتلبسك بردو ولا .....</p><p>امل . لاء هي عايزة ولا</p><p>هند . ماشي مش عايزة منك حاجة</p><p>امل . اة دلوقتي مش عايزة حاجة وبليل هاتعوزي كل حاجة</p><p>انا . اة انا عارف ان بليل انا هانيك فوق وانتي هاتتناكو جمي</p><p>امل . دي هند عايزاني ابات هنا اسبوع وبالعافية ماما وافقت علي اربع ايام بس</p><p>انا . وانتي عايزة اية</p><p>امل . انا عايزة سنة اتنين تلات</p><p>انا . اه منك انتي . طيب سيبي امك عليا بكلمة مني هاهليكي تعيشي هنا معانا</p><p>امل . ياريت بس ماما متقدرش تستغي عني لاني انا اللي بكيفها</p><p>انا . طيب بعدين نتكلم</p><p>هند . يلا انا حاهزة</p><p>انا . يلا وانا خلصت</p><p>رحت خبطت علي روني واخدتها من اديها ورشا وهدير وهند وامل معانا .</p><p>ركبنا عربيتي اللي هي عربية الشغل ورحنا الفندق واستلمنا الغرفة ودخلنا فيها الحاجة بتاعتنا وبتاع الميكب جة وانا سبتهم ورحت اظبط نفسي وبعدين ارجعلهم .</p><p>رجعت البيت علشان اكمل تجهيزاتي واحلق واظبط نفسي</p><p>طبعا حلاقة كاملة ( فاهمين . حلاقة كاملة )</p><p>المهم خلصت وطبعا كلو فرحان وماما كل شوية تظغرط</p><p>نزلت ورحت الفندق كانت الساعة بقت ٦ وكان لازم نجهز والسيشن وصور في الغرفة والكلام اللي انتو فاهمينة</p><p>خلصنا وكتبنا الكتاب والمعازيم كلهم وصلو القاعة .</p><p>واحنا دخلنا القاعه ورقص وهيصة والتورتة والكلام دا كلو</p><p>خلصنا الفرح وركبنا عربية الزفة وطلعنا الشقة ودخلنا وقفلنا الباب ودخلنا الشقة .</p><p></p><p></p><p><strong>طبعا في ناس عايزة التفاصيل بالكامل وناس ممكن تتخطي الحتة دي بس غلاسة هاحكي بالتفصيل </strong></p><p></p><p>دخلنا الشقة وقفلنا وشلتها ودخلنا اوضة النوم وهي بين اديا وحطتها علي السرير هي قعدت وانا واقف ادامها</p><p>انا . اخيرا حلمنا اتحقق</p><p>روني . ساكتة . مكسوفة</p><p>انا . مكسوفة لية فكي دي ليلة العمر</p><p>روني . بصتلي وابتسمت</p><p>انا . احلي واجمل ابتسامة</p><p>روني . ضحكت</p><p>انا مسكتها من اديها ووقفتها ادامي وببص لعنيها وهي بتبص لعنيا .</p><p>حطيت ايدي الاتنين علي خدودها ومسكت شفايفها بمصها وهي اندمجت معايا شوية .</p><p>قلتلها يلا بئي غيري هدومك . انا هاطلع برا لغاية ما تخلصي .</p><p>طبعا انا وهي متفقين ان الليلة دي مش هاتعدي بالساهل وكنت جايب ازازة ويسكي وكنا متفقين اننا هانشرب منها .</p><p>طلعت ورحت جهزت الازازة وكاسين وفضلت مستني علي نار . مستني روني عروستي الجميلة شريكة حياتي .</p><p>شوية ودخلت لقتها في الحمام . لان في حمام في اوضة النوم .</p><p>قلعت البدلة وفضلت بالملابس الداخلية لغاية ما خرجت وقلتلها هادخل اخد دوش . قالتلي انا مجهزالك كل حاجة جوة .</p><p>شدتها من اديها وقلتلها وريني علشان انا مش عارف حاجة ودخلتها الحمام وهي لسة بتشاور علي هدومي وكانت لابسة البورنس علي اللحم . ومسكتها واخدت منها بوسة ومص شفايف وكنت ناوى اخلص معاها في الحمام . بس هي قالتلي اهدي شوية خد دوش واخرج .</p><p>خرجت روني وانا خلاص مش قادر وزبي هاينفجر . اخدت الدوش بتاعي وخرجت لقتها متزينة ولابسة حته قميص نوم ابيض وخرافة ولابسة فوقة روب ابيض شبيكة شفاف . وقاعدة علي طرف السرير .</p><p>لما خرجت كنت لابس بوكسر وفوق البرنس بتاعي . ووقفت ادام التسريحة واتبرفنت لقتها جيبالي روب احمر وبتلبسهولي . سمعت كلامها ولبستة .</p><p>كانت هي مجهزة طرابيزة صغيرة بتتحرك بعجلات وحاطة علية طبق فواكة ومسكت تفاحة وقطعتها اربع ارباع وادتني ربع وهي اخدت ربع . وهي لسة بتاكل الربع بتاعها مسكت شفايفها وباخد من اللي في بوقها وباكلة . فضحكت وحسيت ان الموضوع عاجبها . ادتها ربع بتاعي وحطتهولها في بوقها وعملت نفس الموضوع بس المرة دى البوسة طولت وبقيت احسس علي جسمها الابيض . جسمها ابيض اوى لدرحة اني عايز اكل جسمها كلو . انا ببوس وبلعب في جسمعا وهي اتجاوبت معايا اوى . ولقتها مش قادرة تقف واعصابها سابت . قعدنا علي السرير ومش سايب شفايفها ولا جسمها . فهي نامت وانا شغال بوس . قلعتها الروب والقميص وكانت بالاندر فتلة . وانا هوب قلعت كل حاجة في ثانية . ونازل بوس في شفايفها ورقبتها وهي راحت خلاص لعالم تاني ومغمضة عنيها .</p><p>مكمل انا لعب وبوس في جسمها طالع نازل بشفيفي علي جسمها . وريحة جسمها مغطي علي ريحة الاوضة وانا بقيت في عالم تاني ودوخت ودوبت من جسمها . ودي اول مرة اشوف جسمها عريان ادامي بالكامل .</p><p>نزلت العب في كسها شوية علشان تنزل عسلها ويسهل عليا ادخل زبي . وبقيت العب وهي تنزل والعب بلساني واشد زنبوورها وهي تنزل ..</p><p>حاولت ارفع جسمها لفوق لقتها زي المعم عليها . جبت مخدة وحطتها تحت وسطها . ورفعت رجليها وبدخل زبي واحدة واحدة . وهي بتبتدي تفوق وتتوجع وخايفة . نمت عليها وزبي فوق كسها ومصيت شفايفها تاني علشان تتطمن ومتخفش واندمجت تاني معايا وانا بردة بدخل زبي واحدة واحدة لغاية ما راسة دخلت ولقتها عايزة تزقني علشان اطلع زبي . بس انا مسيطر عليها بقوتي وكمان شغال مص في شفايفها .</p><p>وبدخل بردو زبي لغاية ما دخلت نصة وسبتة علي كدة ثواني . وفي الثواني دي باكل رقبها . وحسيت ان كسها غرق عسل وبقيت ادخل ادخل لغاية ما لقتها صرخت صرخة بسيطة . وقتها عرفت ان البكارة عندها فرقعت . سبت زبي جواها شوية وبدات اطلعة وببص لقيت زبي غرقان ددمم . كانت مجهزة المنديل الابيض وبسرعة اخدنة ومسحت بية الدم ومسحت الدم اللي علي زبي وبعدين حطت المنديل تاني علي كسها .</p><p>انا قمت ودخلت الحمام ونضفت نفسي وخرجت هي دخلت ورايا ونضفت نفسها .</p><p>ومعاها المنديل غرقان ددمم . حطت المنديل علي جمب ومسكتها تاني وبسيح فيها وهي تاني اندمجت معايا ونيمتها . وبقيت ادخل زبي تاني واحدة واحدة ونفس الشيئ كسها غرقان عسل وسهل المرة دي الدخول شوية وبمجرد ما زبي دخل نصة اتوجعت اوى . وخرجت زبي وبردو كان في ددمم . وهي كملت مسح الدم بالمنديل بس مكنش كتير زي اول مرة ..</p><p>كدة خلاص البكارة بتاعتها اتفضت ودخلنا المرة دي احنا الاتنين ناخد دوش مع بعض وطبعا مخلناش من البوس والتقفيش والرضاعة ..</p><p>خلصنا وخرجنا فقلت اسيب الجرح يهدا شوية علشان متتعبش مني وقعدنا نهزر ونضحك وهي بين احضاني علي السرير وكانت لبست قميص النوم بس .</p><p>اكلنا تفاح وقمت جبت الازازة والكاسين وصبيتهم وهي قطعت تفاحتين تاني .</p><p>شربت كاسها بس بعد عذاب علشان عمرها ما شربت حاجة وخلتها تمز بالتفاح وانا صبيت كمان كاس ليا وشربتة .</p><p>وفضلنا كمان نص ساعه نهزر والعب في جسمها . وطلبت مني اصبلها كمان كاس . صبيت كاسين تاني وشربنا .</p><p>روني بدات دماغها تون ون وسكرت وانا مسكتها بئي علي السرير دعك وفرك وبوس وتافيش ومص ولحس . وهي بتوحوح من المتعه . نيمتها وركبت فوقها وبدخل زبي . لاحظت ان كسها غرقان بردو عسل . ولقيت زنبرها اتضخم شوية . عرفت وقتها انها سكسية جدا جدا وبتعشك النيك وشكلها مش بتشبع .</p><p>مسكتها وبدخل زبي مع لعب بزبي علي كسها وبحكة علي زنبورها . ومن غير ما ادخل لقتها صرخت وبتتاوا</p><p>اهاتها عالية وصوت اهاتها يهيج اصلا .. وكل دا بلعب بزبي من غير ما ادخلة . وهي ترفع وسطها وتفرك بكسها واهاتها ملت المكان . ااااااااااه اااااااااح ااااااااح اااامممممم اااااااه ااااااه دخلة يا حبيبي اااااااه ااااااااه ااااااااح اااامممممم اااااااه دخل يلا يا ولا . اااااووووو ااااااااح اااااااوف اااااحووووو.</p><p>كلمة احو دي جننتني اوي وكانت اول مرة اسمعها وطالعة من شفايفها جامدة اوي</p><p>وصوتها بيعلي اوي وتقول يلا دخلووووو اااااااحوووو يلا يا ولا دخل ااااااااه ااااااااح اااامممممم اااااااه</p><p>انا كلامها لوحدة كفيل انو ينزل لبني اضعاف واضعاف</p><p>دخلت زبي وكان دخولة اسهل من المرتين اللي فاتو وبقيت ادخل واطلع براحة وهي تفرك وتقول اكتر يلا اكتر يا احممممممما . ااااااه يا احماااا يا حبيبي</p><p>ااااااه ااااااااح اااامممممم اااااااه ااااااااه</p><p>اووووي يا احماااااااا ااااااه ااااااااح</p><p>انا خلاص كلامها هيجني وبقيت انيك اسرع وهي صوتها عالي اوي وانا بنيك وهي سكرانة ومش حاسة بصوتها العالي وانا زودت لغاية ما خلاص فتحت رجليها اكتر وبنزل جوة في كسها وهي كمان نزلت بقي لبنا احنا الاتنين مغرق الدنيا .</p><p>انا من شدة النيك نمت جمبها وهي جابت منديل ومسحت ليا وليها واخدتها في حضني وهي اللي بقت تبوسني وتبوس شعر صدري وتحط خدها علي صدري وتلعب باديها علي ضهري ..</p><p>انا حسيت من شدة النيكة دي اني جوعت فبقولها تصدقي اني جوعت . قالتلي انا مجهزة كل حاجة وقامت دخلو الحمام اتشطفت وخرجت وقالتلي ادخل خد دوش وهاتخرج هاتلاقي الاكل جاهز . لقتها اخدت هدوم من الدولاب ودخلتها الحمام وخرجت قالتلي ابقي البس الهدوم اللي انا مجهزهالك جوة .</p><p>دخلت واخدت دوش وببص علي الهدوم علشان البسها لقيت هدوم شهريار فضحكت وقلت شكلها ليلة جامدة اوي</p><p>لبست هدوم شهريار وخرجت لقتها مجهزة الاكل علي صنية كبيرة وحطاها علي الطرابيزة الصغيرة وجمبها كرسي صغير وهي لابسة شهرزاد وواقفة ادام الصنية وقالتلي</p><p>.... اتفضل يا سيدي اجلس .....</p><p>قعدت علي الكرسي وهي قعدت علي رجليها وبدات تاكلني باديها وكانت صابة كاس شامبنيا . هي تاكلني وتديني الكاس ابلع بية الاكل ..</p><p>فضلت علي كدة لغاية ما اكلت ولسة هاقوم قالتلة ثواني وكانت مجهزة طشت وابريق زي بتوع زمان وصبتلي غسلت ايدي . وبسرعة شالت الاكل وانا قاعد لسة . ووقفت ادامي وفتحت سوستة اللبس اللي كانت لابساة وببص لقتها لابسة تحت حتة بكيني احمر وعلي جسمها يطير العقل . فتحت اللبس وبتفرجني جسمها . انا بلا وعي قمت من مكاني وهايج اوى ومع ضحكتها المتقصعة هجت اكتر وانقضيت عليها زي المجنون وقلعتها هدومها وانا قلعت في ثانية واحدة ونيمتها علي السرير وانقضيت عليها زي الاسد ما بينقد علي فريستة وياكلها . ومسكتها اكل وعض في جسمها وهي توحوح وانا اكل ..</p><p>انتو مش متخيلين اللي روني عملتة فيا . بقت هي كمان تاكلني زى ما انا باكلها وكنا باشبة من معركة دموية بجد بنضرب بعض ونبوس ونعض بعض ونفرك علي جسم بعض . ملحمة بمعني الكلمة . ورسيت اخر المعركة بالانتصار واقتحام زبي لمقر كسها اللي كسها اعلن استسلامة لزبي الجبار اللي احتل اهم مركز في قيادات جيش كسها .</p><p>واستمرت الحرب الداخلية ما يقارب نص ساعة من تبادل السحب والاندفاع مع صراخ ووحوحة قائد العدو</p><p>ااااااااه ااااااااااااااه وصريخة العدو العالي اااااااحوووووو</p><p>وانتهت المعركة بقذف كل ارجاء كس العدو باللبن الابيض الجميل واللذي اعلن كس العدو بشفط جميع اللبن بالداخل ليتم رعشات الجيشان .</p><p>اية اللي حصل دا بجد معركة ممتعة اوى بس طبعا انا واد جامد وهي طلعت اجمد طبعا باللي هي عملتة دا .</p><p>عيشتني احلي جو واحلي نيكة في عمري . انا من كتر التعب نمت جمبها واخدت جسمها المولع في حضني واحنا عريانين خالص .</p><p>بجد نيكة ولا في الحسبان . روني كلعت سكسية اوى لا ومش كدة وبس . عارفة ازاي تمتعني وتمتع نفسها</p><p>بعد شوية قامت علشان تدخل الحمام حسيتها مش قادرة تمشي من كسها المفشوخ . قمت بسرعة وسندتها ودخلنا الحمام . وفتحت الدوش علينا والمية نزلت علي جسمنا وبتغسل اجسامنا . لقتها بتقولي تحت حارقني وواجهني اوى . انا قلت اكيد من اللي حصل وطبعا اول مرة تتناك ولسة مفتوحة من شوية .</p><p>قالتلي وبتاعك بردو بيوجعك ولا لاء . قلتلها ايوة لقتها نزلت علي ركبها ومسكت زبي باديها . وقالتلي هاريحهولك وبقت تلعب فية وهي بتبصلة اوى . حبت اخليها تلحسة وبقربة لبوقها لقتها رفعت عنيها لعنيها وابتسمت . عرفت اني عايزها تمصة وطبعا الماية بتنزل من الدوش علينا . لقتها اخدتة في بوقها وبتبوس فية ومش عارفة تمصة لانه كبير وكمان هي ممصتش ازبار قبل كدة . بس هي بتحاول وانا هجت وزبي وقف تاني وهي عرفت خلاص ان زبي وقف لقتها قامت وقالتلي</p><p>روني . الوجع راح</p><p>انا . اة شوية</p><p>روني . طيب انا الوجع لسة مرحش من عندي</p><p>انا نزلت علي ركبي وبدات ابوس كسها والعب فية بلساني وشفايفي وهي تمسك دماغي وتزقها علي كسها . لقتها قالت لا لسة في وجع ولفت جسمها وادتني ضهرها ووطت بجسمها وقالتلي شوف كدة الوجع . منظرها وهي موضية وكسها مفتوح قدامي مستحملتوش وزبي وقف اكتر كتعظيم للمنظر دا . ولقيت نفسي بدخل زبي في كسها وهي علي الوضع دا وبنيك فيها . وهي تقول</p><p>ايييييوة كدة ريحة ااااااه ريح الوجع دا اااااااااه اااااحووووو . ريحة اوى ااااااااح اااااااوف اااااحووووو اااااااه احماااااا اووووي اااااااااه</p><p>انا بزيد اوي من هيجاني وهي توحوح اكتر ومن هيجاني بقيت انا كمان اصرخ وهي تصرخ معايا وانا ازيد واهاتنا احنا الاتنين مع صوت الدوش هيجنا اكتر واكتر</p><p>انا اقول الاه وهي تقول اهاااات</p><p>اااااااه ااااااه ااااااااح اااااووووو ااااااااح احوووووو اوى يا احمااااا بسرعة اكتر يا احماااااا اووووي اااااااااه اااااحووووو اااااااه ااااااه ااااااااح اااااااوف</p><p>انا مش متحمل الهيجان وهي مش شبعانة وعايزة اكتر وصرخاتها تهيج اكتر اااااااااااه اااااااااه اااااحووووو اااااااه احماااااا اووووي اااااااااه اااااحووووو اااااااه ااااااااه ااااااااح اااامممممم مش قادرة يا حبيبي ريحو اكتر شبعني منك . اااااااه مشتقالك اكتر ااااااااح اااااووووو ااااااااح احوووووو</p><p>مستحملتش بجد لقتها بتترعش ومن رعشتها لقيت نفسي بنزل واترعش انا كمان والمرة دى حسيت بنار نازلة من زبي ونار تانية نازلة منها فضل زبي جوة شوية لغاية ما هديت وبدا ينكمش وخرجتة من كسها . ووقت ما انا بخرج زبي لقتها صرخت مرة واحدة وقالت احووووو يا احمااا انت نزلو نار جوايا ..</p><p>كل دا ومية الدوش نازلة علينا وكملنا الدوش وخرجنا لبسنا البرانس واترمينا علي السرير .</p><p>انا . مبسوطة يا حبيبتي</p><p>روني . انا طايرة من الفرح</p><p>انا . حياتي كلها متسخرة لسعادتك</p><p>روني . وانا كلي ملكك وحياتي ملكك</p><p>انا . النهاردة احلي يوم في عمري</p><p>روني . دا انا النهاردة اتوادت من جديد علي ايدك</p><p>انا . بحبك اوى يا روحي</p><p>روني . انا بعشقك يا اخلي واجمل حب عمري</p><p>طبعا احنا طول اليوم تعبانين ومجهدين من الفرح وتجهيزاتة واتغقنا اننا ننام علشان النهار كان طلع ولازم نرتاح علشان الصباحية واللي هايجو يباركولنا ...</p><p>نمنا في حضن بعض عريانين ومدرناش بنفسنا غير لما حسيت بنفسي ان زبي واقف وجوة كس روني .</p><p>فتحت عيني وكنت صاحي هيجان وكملت بزبي نيك في كسها وسامع صوتها بتتاواة بصوت واطي يدات ازيد في النيك وهي صوتها بيعلي واحدة واحدة . لقيت نفسي بنيك وهيجت اكتر كاني واخد حباية بس الحقيقة انا مخدتش حاجة علشان معودهاش علي كدة . بس بلاقي نفسي هيجان طبيعي وبنيك اكتر .</p><p>كان زبي في كسها وهي مدياني ضهرها وفاشخة كسها ورجل واحدة مرفوعة وانا علي جمي وكانت وضعية فشيخة اوي . استمريت علي كدة شوية . وبعدين عدلنا نفسنا ونامت علي ضهرها وانا طلعت فوقها ورفعت رجليها الاتنين اوى ودخلو زبي وبكمل نيك .. لقتها بتمد اديها وبتلعب في صدري وبتصرخ واهات من اللي قلبكو يحبها .</p><p>ولقتها بتلعب في حلمة صدري ولقيت نفسي هجت اكتر من الحركة دي وهي لاحظت كدة وبقت تلعب اكتر في الحلمة بتعتي وانا بزيد في النيك اكتر وهي تصرخ اكتر لغاية ما نزلتهم وهي كمان نزلت معايا ...</p><p>نمت فوقها شوية وبقيت اقول لنفسي ازاي انا هجت اوى كدة من لعبها في الحلمة بتعتي . ودي كانت اول مرة حد يعملها . واكتشفت ان الحركة دي كفيلة تهيجني طول الوقت .</p><p>فضلنا في حضن بعض وببص فجائة علي ساعة الحيط لقتها اربعة .يا نهار ابيض الوقت دا كلو عدا . الواضح ان عمري كلو هايعدي وانا بين احضنها في سعادة وهنا..</p><p>لقيت جرس الباب بيرن . وانا قلتلها مين اللي هايجلنا النهاردة المفروض ان محدش هايجي النهاردة ..</p><p>قمت لبست الروب بسرعة وخرجت ببص من العين لقيت بابا وماما . فتحتلهم ودخلت اوضتي بسرعة وقلتلهم ثواني وجاي . دخلت لقيت روني بتاخد دوش ودخلت عليها اخدنا دوش مع بعض وقلتلها البسي عشان بابا وماما جم . خرجنا ولبسنا .</p><p>انا لبست ترنج ابيض روني طلعتو وهي لبست لبس الصباحية وخرجنااا</p><p><strong>بكدة الجزء دا خلص ونكمل الجزء اللي جاي</strong></p><p><strong>اتمني ان الجزء دا يعجبكم</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>يلا بينا نبدأ الجزءالثالث</strong></p><p></p><p>انتهينا من الجزء الثاني لما بابا وماما طلعو علشان يباركولنا علي الجواز وخرجت روني استقبلتهم استقبال حار وفرحة وسعادة وقعدنا نتكلم شوية وبابا قالي اعذرني علشان هاننزل القاهرة عندنا شوية مصالح هانقضيها .</p><p>اخدو قاعدتهم والمباركات والكلام دا ونزلو .</p><p>قلت لروني</p><p>انا . جوعت ممكن بئي يا اجمل عروسة تاكليني من صوابعك الحلوين دول</p><p>روني . يا حبيبي عشر دقايق والاكل يكون جاهز</p><p>انا . لا انا مش هاصبر عشر دقايق . تعالي انتي اتصبر بيكي</p><p>مسكت روني وشدتها في حضني وعدت ابوس فيها وامص شفايفها وكل دا احنا في الصالة .</p><p>اخدتها علي حجري وعمال ابوس وادعك حتة القشطة دي . انا متحملتش وقلعت وكمان قلعتها الروب وانا باكل رقبتها وشوية انزل علي بزازها الصغيرين ارضع من الحلمة دي شوية ومن التانية شوية وايدي علي وسطها عمالة تلعب في كل حتة في جسمها . وهي بتفرك وهي علي حجري .. اندمجنا اوى . قلعتها هدومها وانا قلعت خالص ورجعت قعدت تاني واخدتها علي حجري وشها في وشى وزبي رشق في كسها واول ما دخل شهقت جامد وخرجت اهات ملت المكان . زبي في كسها وهي تفرك علي زبي وتتمايل يمين وشمال وشوية تطلع وتنزل وانا نازل بوس وفرك علي جسمها . مسكتها من وسكها وبقيت اساعدها تطلع وتنزل علي زبي والبوس شغال وشفايفي علي شفايفها بشفط رحيق نفسها وكان سخن جدا . وكل ما تقول الاه اشم سخونة جوفها . متحملتش الوضع وحسيت هي كمان مبقتش قادرة . عدلت نفسي علي الكنبة ونيمتها ورفعت وسطها برجليها وضمت رجليها علي وسطي ودخلو زبي في كسها وبقيت ادخل واطلع . ادخل واطلع وهي بتغني وترنم باهات ودلع . اااااااه امممممم ااااااه وعنيها غمضت ولازالت الاهات مستمرة وحسيت ان اهاتها بتزيد ايوة قربت تنزل وانا من المنظر خلاص انا كمان هانزل . وسرعت من الدخول والطلوع خلاص خلاص اااااه بنزل بنزل وهي تترعش وانا بنزل وهي بتنزل ااااممممم متعة متعة بجد . نزلنا مع بعض والبوس اشتغل مع نظرات رومانسية وايدي علي خدها وعيني في عنيها والبوس علي شفايفها وخدودها . وحضنتها اوي .. وبقولها انتي احلي حاجة حصلتلي انتي اجمل ما في حياتي ..</p><p>هووووب اللحظة الحلوة راحت والباب بيخبط .. بصراحة كنت عايز اقوم اضرب اللي رن الجرس . روني دخلت بسرعة اوضة النوم وانا لبست الترنج علي اللحم وخرجت اشوف مين الرخم اللي رن الجرس وكنت متوقع فعلا انها حماتي . فتحت الباب لقتها واقفة وجمبها هند والاكل علي صينية وعلي الارض . بصتلهم وكنت عايز ازعق بس لاحظت انهم مش علي بعضهم وهدومهم مش مظبوطة</p><p>انا . دا وقتة واية منظركم دا</p><p>سوسو . احنا واقفين من بدري . الاكل برد</p><p>انا . الاكل برد وانتو سخنتو صح</p><p>هند . اهاتكو سمعت العمارة كلها</p><p>انا وفيها اية مش عرسان جداد</p><p>سوسو . ( باتسامة خبيثة ) اة عريس جديد واول مرة يدوق ?</p><p>انا . اة اول مرة ادوق الحلال</p><p>هند . طيب وسع ندخل الاكل ونتطمن علي روني</p><p>انا . لا اتطمنو روني زي الفل وقمر وممتعاني</p><p>سوسو . طبعا زي القمر لمامتها</p><p>دخلت سوسو وهند ولقيت سوسو بتبصلي اوي وبتضحك ومسكت البوكسر بتاعي بتشمة وتلحسة وتضحك وهند بتبص علي روب روني ومسكتة .</p><p>انا . اية اية هاتو الحاجة</p><p>سوسو . طعمة حلو ووحشني</p><p>انا . بعينك يا سوسو</p><p>هند . انتي مشبعتيش يا شرموطة ... بصوت واطي</p><p>انا . بس روني هاتسمع . دخلو الاكل في المطبخ</p><p>انا اخدت الحاجة بتعتنا ودخلت اوضة النوم لقيت روني وضبت الاوضة وحطيت الحاجة اللي كانت برا وهرجنا الصالة وروني سلمت علي سوسو وهند وجهزو الاكل وحطوة في اطباق وحطوة علي السفرة .</p><p>لقيت سوسو بتقول لروني ساعة وهاطلع تكونو خلصتو .</p><p>خدو بعضهم ونزلو وانا روني رحنا علي السفرة كنت جعان اوى . واكلنا وهزرنا . طبعا مع شوية دلع وبوس وتحرش مني ?</p><p>خلصنا وشلنا الاكل سوا وطبعا مخلناش من التحرش امسك طيزها شوية من اضربها علي طيزها . اخطف بوسة .</p><p>قعدنا في الصاله بعد ما خلصنا واخدنا دوش . قلنا نتفرج علي فيلم . انا حسيت ان في صوت جاي من الشقة التانية بس مش واضح فمرضتش اركز علشان روني متخدش بالها . بس ازاي وحسن عامل في الشقة عازل صوت .</p><p>قمت وكاني داخل الحمام بتاع الشقة . ودخلت وركزت سمعت صوت هند وهي بتشتم سوسو وسمعت صوت لسوعة ضرب كانها بتضربها علي جسمها وهو عريان .</p><p>احا دا الصوت واضح اوى وممكن روني تسمع .</p><p>خرجت وكاني عملت حمام ورحت قعدت مع روني وانا عمال افكر في المصيبة دي ولازم يكون لها حل .</p><p>قلت لروني هما مش هايطلعو ولا اية علشان ناخد راحتنا . وضحكنا سوا . وقلتلها هارن عليهم عشان نخلص .</p><p>مسكت تلفوني وبرن علي سوسو وركزت اوي وصوت الرنة سامعه بس بسيط . رنيت ومردتش ورنيت تاني . فردت سوسو</p><p>انا . اية يا سوسو مطلعتيش لية</p><p>سوسو . ايوة طالعة بس مستنية هالة تيجي</p><p>انا . طيب متتاخروش</p><p>سوسو . حاضر خمس دقايق وطالعين</p><p>انا . اية صدا الصوت دا . في صدا صوت جامد كانك في التواليت اصل انا من هنا سامع الصوت وواضح ?</p><p>سوسو . لا انا في الشقة قصادك انا وهند</p><p>انا . ايوة ما انا عارف بامارة ما انا من هنا سامع الصوت يلا شدي السيفون هههههه</p><p>سوسو . سيفون اية بقولك انا قصادك</p><p>انا . ايوة ايوة انا عارف بس بهزر اصل في صدا صوت في الفون . يلا متتاخروش</p><p>قفلت وقلت **** تكون فهمت الغبية دي احسن يفضحونا . .. شكلها فهمت علشان مبقاش في صوت ودقيقتين لقيت جرس الباب . طبعا كنا لابسين . وقمت فتحت وكانت سوسو ودخلت قعدت معانا . وانا ببصلها وببرق لها وهي هزت دماغها كانها بتقولي انها فهمت .</p><p>دقيقتين كمان والجرس رن وكانت هالة وهند وحسن وهاني . دخلو وسلمو علينا وهالة وسوسو وهند اخدو روني ودخلو اوضة النوم وانا وحسن وهاني في الصالة وقعدنا نتكلم ونهزر وحسن بيكلمني من تحت لتحت علشان هاني وكانة بيتطمن وكدة .</p><p>شوية وخرجو وقعدنا كلنا نهزر ونتكلم ونضحك .</p><p>لقيت هالة بتقولي احمد عايزاك ودخلنا الصالون وقفلت الباب ولقتها اترمت في حضني وتقولي وحشتني اوى يا حبيبي . كان نفسي اكون مكان روني . دا انت بهدلتها وهي مبسوطة اوى . ومسكت زبي وبتفركة .</p><p>انا . بتعملي اية هاتفضحينا</p><p>هالة . متقلقش انا فهمت روني اني هاقعد معاك واكلمك عن الحياة والبيت والاسرة</p><p>انا . اة وهي غبية وصدقت</p><p>هالة . احما هانضيع الخمس دقايق في الكلام</p><p>انا . استني بس علشان مش هاينفع هنا . وكمان روني ممكن تحس بحاجة</p><p>هالة . طيب هاندة حسن يقعد معانا وكاننا بنتكلم</p><p>انا . اه كملت بئي وتبقي فضيحة</p><p>هالة . متقلقش</p><p>انا . لا بقلق وكمان الزفتة سوسو وهند كانو في الشقة وصوتهم انا سامعه هنا</p><p>هالة . ازاي دا حسن حاطط عازل صوت</p><p>انا . لا الصوت واضح من الحمام</p><p>هالة . طب انا هاتصرف</p><p>انا . يلا نخرج وابقي انزل ونقعد مع بعض</p><p>هالة . طيب انا تعبانة وحسن معملش حاجة امبارح ولا النهاردة وكان المفروض انت تقطع روني هنا وانا اتقطع تحت</p><p>انا . طيب اوعدك هاخلي حسن يقطعك</p><p>هالة . ازاي دا مسافر بكرة</p><p>انا . متقلقيش هاتصرف . يلا نخرج علشان روني متحسش بحاجة</p><p>خرجنا وقعدنا شوية وقامو علشان ينزلو وانا دخلت بسرعة اوضة النوم وجبت حباية من بتوعي اديها لحسن علشان هالة تهدي عليا .</p><p>وقبل ما ينزلو ندهت لحسن ودخلنا الصالون واديتة الحباية وقلتلة خدها دلوقتي .</p><p>ونزل حسن وكانو كلهم سبقوة ونزلو . كانت الساعة بقت 8 بليل واخدت روني ودخلنا اوضة النوم . وقالتلي ممكن يا حبيبي تخرج برا شوية علشان اجهز نفسي ومتدخلتش غير لما اندهلك . سمعت كلامها وخرجت وقاعد مستني وشغلت الشاشة وقدعت اتفرج . وبعد نص ساعه لقيت روني بتندهلي . دخلت واندهشت من اللي هي عملتة ..</p><p>اوضة النوم عندي مساحتها كبيرة وفي مكان حاطت فية شازلونج وكنبة صغيرة وطرابيزة صغيرة واتنين كرسي . لقتها مجهزة مكان اللي فية الشازلونج وباعدة الكنبة . ولقيت الكرابيزة محطوط عليها كاسين وازاة الشامبنيا وعاملة جو جميل . مسكتني وقعدتني علي الطرابيزة وكانت لابسة مني جيب وبادي حملات .</p><p>وعاملة ميكب كامل وكانت مشغلة اغاني رقص . انا قعدت ولقتها صبالي كاس وكان في طبق فاكهه متقطع علي الطرايزة . ولقتها قالتلي هاروح اجهزلك يا باشا .</p><p>راحت وشغلت اغنية رقص ودخلت الحمام . وهوب هرجت ولابسة بدلة رقص ووقفت ادامي ترقص وتتمايل عليا وانا قاعد وتعمل حركات تهيج خلطت كل حركات الرقص اللي الرقصات بيعملوها . انا هجت وانا قاعد . قاعد كاني في night club .. صبيت كاسين وشاورتلها تيجي تشرب كاس معايا . جتلي وهي بترقص واخدت كاس وانا اخدت كاس وشربنا الكاسين ورحعت ترقص تاني وانا وقفت ارقص معاها واتحرش بيها وهي بترقص .</p><p>لغاية ما خلاص هيجتني ومسكتها عشان ابوس فيها وانيكها ..</p><p>روني . لا ياباشا انت بتعمل اية انا جاية ارقص وبس</p><p>انا . (اندمجت معاها) انا حبتك علشان تفرفشيني</p><p>روني . يا باشا لا مينفعش لا يا باشا</p><p>انا . انتي خلتيني مش علي بعضي وهاديكي اللي انتي عايزاة</p><p>روني . بس انا مهري غالي</p><p>انا . كل طلباتك اوامر بس يلا تعالي</p><p>روني . لو متعتك هادفع كام ياباشا</p><p>انا . كل اللي انتي عايزاة</p><p>مسكتها وكاني بغتصبها وشدتها علي السرير ببوس وبمص شفايفها . وهي تقولي لا ياباشا مش كدة لا ياباشا انا رقاصة محترمة . هجت اوى من كلامها وحركاتها ونزلت فيها بوس وتقفيش ولعب في بزازها وهي عمالة تزقني براحة وكل ما اجي العب في كسها تقفل رجليها وتقولي لا ياباشا سبني سبني ياباشا وانا ولا سائل وعمال العب هيجت اكتر وبقيت بلعب في جسمها اكتر لغاية ما وصلت لكسها وقعدت العب فية وهي خلاص راحت وبقيت ازود في اللعب وهي عمالة تقولي براحة عليا ياباشا براحة كلامها دا دوبني خالص . قلعت هدومي زي المجنون وبقيت اقلعها وانا متخيل فعلا انها رقاصة وواخدها بالعافية وبغتصبها .</p><p>قلعتها ونيمتها علي ضهرها وهي ساحت خالص تحت ايدي وبقيت العب بزبي علي كسها من برا . وبولعها اكتر واهات خارجة منها ااااااه براحة عليا ياباشا اااااه ولعتني ياباشا اااااه دخلو بئي ياباشا ااااااممممم اااااااه ارحمني ودخلو ياباشا دخلوووو بئي يلا دخلوووو ..</p><p>مقدرتش اتحمل اهاتها ولا كلامها ودخلت زبي وبقيت انيك فيها بنيك جامد بعمل كل مجهودي علشان افشخها ماهي رقاصة وكل يوم في حضن واحد ولازم اثبت نفسي اني عنتيل . كل دا واحنا بنتخيل ونمثل .</p><p>انا ارزع وهي تصرخ ااااااه ياباشا اااااه ولعتني ياباشا اااااه ولعتني ياباشا اااااه اوى اوى ياباشا..وانا شغال اوي مش راحمها نيك لغاية ما نزلت في كسها ..</p><p>خلصت ونشفنا ورجعت قعدت علي الكرسي وسبتها نايمة علي ضهرها وكل دا والاغاني شغالة .</p><p>شوية عقبال ما جمعت نفسها وجت قعدت علي حجري وحضنتها اوي .</p><p>بجد اتمتعت اوى مع مراتي حبيبتي والامتع افكارها الجميلة دي .</p><p>خلصنا الجو الجميل دا ورتبنا الاوضة وقلنا نخرج الصالة ونتفرج علي اي فيلم ..</p><p>خرجنا وراحت روني تجهز القاعدة عصير والتسالي وبعدين دخلت تغير هدومها . وانا قاعد بتسلي وبتفرج لقتها خرجت وكانت لابسة اليونفورم بتاع الشغل عندها وهو عبارة عن بنطلون ازرق وقميص ابيض وعلية جاكت وجت وقفت ادامي ثواني ولفت . يعني بتفرجني علي اليونيفورم وقعدت جمبي . وانا كل شوية ابصلها وابص للشاشة . وبفكر دماغها اية مع اللبس دا .</p><p>قعدت تتكلم عن حجات في الشغل وكان انا المدير بتاعها وعيني منها . دخل دماغي اوى الموضوع دا .</p><p>انا دخلت ولبست بدلة من اللي عندي وكاني في الشغل . واخدتها ودخلنا اوضة مكتب عندي في الشقة . وقعدنا نمثل اني المدير بتاعها وعايز انيكها . وهي بقت تعمل حركات لبونة عشان تهيجني .</p><p>انا بقيت اتحرش بيها واقولها وطي هاتي الدوسية وهي توطي ادامي وكانت لابسة اندر احمر وكانت بتهلية يبان لما توطي . انا اشوف كدة اهيج اكتر . وفاتحة زرار القميص ومبينة فلقة بزازها البيضة . وانا اشوف كدة اهيج . وبقت تتقصع وتتمرقع قصادي .</p><p>انا سخنت وقمت من علي كرسي المكتب واتحرش بيها اكتر . وهي تقول تؤتؤ يا استاذ احمد بلاش الحركات دي انا بنت ناس . ويلهوى علي طريقتها في الكلام ونظرتها اللي تهيج ومرقعتها . داكلو خلاني اهيج اكتر وامسكها من وسطها وهي تقولي لاء يا استاذ احمد ميصحش كدة . ااااه متزقنيش يا استاذ احمد حرام عليك انا اد بنتك . يا لهوى علي الهيجان يا ناس .</p><p>مقدرتش بجد ومسكتها بوس من كل حتة وهي لسة بابسها بتاع الشغل . وبجد المرة دي مسكتها بالعافية وحرفيا كنت بغتصبها . قلعتها الجاكت وبفك في زراير قيصها لغاية ما فتحت القميص . وكل دا ماسكها بالعافية وفكتلها زرار البنطلون . لقتها بتهرب مني . وانا زي المجنون شليت حركتها وكتفت اديها ونيمتها علي كنبة المكتب . كنت نزلتلها البنطلون وانا فكيت البنطلون بتاعي ونزلتة وخرجت زبي من البوكسر . وكل دا زانقها بالبوس والتقفيش . انا بصراحة متحملتش وقمت فاتح رجليها بالعافية وهي استمرت في التمثيل اني بغتصبها . وفتحت رجليها بالعافية وتاخرت حز الاندر بتاعها ورشقت زبي في كسها .. وهي اول ما زبي دخل كسها لقتها قالت ااااااااه ااااااه حرام عليك يا استاذ احمد ضيعت شرفي ومستقبلي . وانا زانقها نيك وهي اااااه ااااااااح اااامممممم ااااااااح براحة يا استاذ احمد انا بنزف . طب سبتي وكفاية كدة . وانا نازل رزع فيها وكاني بنتقم منها علشان هيجتني .</p><p>اااااه ولعتني يا استاذ احمد ميصحش كدة ااااااه ااااااااح اااامممممم ولقتها عملت نفسها انها ساحت وفتحت رجليها اكتر وانا قعدت ارزع وارزع وارزع فيها ..</p><p>اااامممممم اااااااه ااااااه نكني وافشخني يا احمد انا بحبك وعايزاك معايا علطول ااااااه ااااااااح اااامممممم اااااااه دخلو اوى يا احمد .</p><p>نص ساعه نيك ورزع وتغيير اوضاع لغاية ما نزلتهم بس حسيت بنار نازلة من زبي . يلهوي علهيجان اللي كنت فية انا خلاص تعبت النهاردة مش قادر .</p><p>قمنا ودخلنا اوضتنا واخدنا دوش ومن تعبنا احنا الاتنين نمنا ومدرناش بنفسنا غير تاني يوم ..</p><p></p><p></p><p><strong>وهنا انتهي الجزء الثالث واتمني انة يعجبك</strong></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="محترف اربعيني(ابوالخير), post: 43279"] [B]السلسلة الثانية من الحب والحرمان الجزء الاول انتهينا من السلسلة اللي فاتت لما دخلت علي هند وفتحتها وبقيت اتعامل مع الكل عادي وبقيت انا المسيطر عليهم و عدت الايام علي كدة وكنت وقتها بجهز الشقة انا وروني وخلاص مش فاضل غير اربع ايام علي دخلتي علي روني الانسانة اللي حبتها واللي شايف معاها اننا هانكون اسعد زوجين في الدنيا لنضجها وتفهمها الحياة وكمان قلبها النضيف وعقلها الكبير .[/B] في اخر اربع ايام بعدت عن اي ممارسة جنسية علشان استعد لجوازي وكنت بفكر كتير في اية اللي هايحصل لما اتجوز . هل استمر معاهم ولا ابعد شوية بشوية ولا اعمل اية .. طيب هالة اول حب في حياتي واول ممارسة ممتعة في حياتي ولا سوسو اللي بتحبني وتتمنالي السعادة وبحسها بنتي وهي تحتي ولا هند اول واحدة افتحها وبصراحة بت شبقة جنسية موهوجة . ولا امل ولا مامتها .. ولا المتعه اللي كنت عايشها معاهم . يااه هو الجواز ممكن يبعدني عنهم طب ما انا لازم اتجوز علشان يكون ليا بيت واسرة واولاد . ونفس الوقت ازاي اقدر استغني عن كل دول ... روني . احمد . احمد . ااااااحمد انا . ها نعم يا حبيبي روني . ياااه انت للدرجة دي سرحان انا . معلشي يا حبيبتي كنت سرحت في حبنا وحياتنا الجميلة اللي جاية روني . طب قوم بسرعة امسك الفازة ايدي وجعتني انا . اه اسف يا روحي . هاتي الفازة روني . مالك يا حبيبي انا . بصراحة سرحت اوى في حياتنا وازاي انا مش قادر علي بعدك دقيقة واحدة وازاي هاتكون حياتنا روني . انت جميل اوي يا حبيبي وانا بعشقك وجت روني مسكت ايدي بحنية . وانا مسكتها اخدنها في حضني اوى وبوستها من خدها . روني . انت حنين اوى يا حبيبي انا . عشان انتي ملكة حياتي روني . طيب بعد الكلمتين الحلوين دول تعالي نخلص اوضة النوم علشان نقفلها انا . اوضة النوم وانا وانتي لوحدنا . وشوشو تالتنا روني . هي وصلت لشوشو لاااااا كدة خطر انا . يبقي دي من اختصاصك انتي علشان شوشو ميدخلهاش خالص روني . لا انا هاندة لسوسو تيجي معايا احسن من شوشو ? انا . ايوة شاطرة سوسو احسن من شوشو ورنت روني علي سوسو تطلع تقفل معاها اوضة النوم وانا رحت الرسيبشن افنش الديكور بتاعة وبعدها هادخل علي الصالون ارتبة وتبقي روني تدخل تفنش .. طلعت سوسو ودخلت مع روني بيقفلو اوضة النوم .. انا خلصت وقلتلهم الباقي عليكم ياريت الشقة تخلص النهاردة لان من بكرة مش هانبقي فاضيين . سبتهم ونزلت لهالة اللي كانت لوحدها عشان حسن في شغلة وهند وهاني برا . دخلت لهالة لقتها في المطبخ دخلت وحضنتها من ضهرها وبوستها من خدها . لقتها رجعت بطيزها وزنقت زبي بين الفلقتين .. هالة . اااه يا روحي اشتقت ليك اوى انا . هولة انتي عارفة انة مش هاينفع دلوقتي خالص هالة . ماهو غصب عني اللي يدوق زبك وحنيتك مستحيل ينساهم انا . هاااا مش احنا اتفقنا بلاش اليومين دول هالة . يا بختك يا روني انا . روني لوحدها بردو ما انا معاكي اهو بس نعتبر اننا في اجازة هالة . طيب ادخلة في بوقي بس انا . هولة مش هاينفع كدة هاسخن واحنا متفقين هالة . غصب عني يا حبيبي وحضنتني هالة اوى وحسيت بجد انها تعبانة . سبتها ودخلت اوضتي وقررت اخلي حسن ينكها اهو يشيل شوية عني وخصوصا انة هايسبني معاهم وهايسافر شهرين دبي . ولسة بفكر لقيت هند جت هي وهاني ودخلت هند عليا اوضتي وحضنتني وباستني من شفايفي .. هند . احمد انت شكلك مجهد اوى انا . جدا يا دودو انتي عارفة تجهيزات الشقة والفرح هند . متقلقش من حاجة انا هاغير وهاطلع اساعدهم انا . شطورة يا دودو هند . ممكن بئي تسمحلي اطلعي الشقة التانية عشان امل جاية تقعد معايا . بدل ما اروح عندهم لاني مبقتش حابة اروح هناك انا . اوكي ماشي بس خلي بالك علشان روني متشفكوش هند . متقلقش امل هاتيجي بليل وهتبات معايا انا . اوكي . بس انتي مبقتيش تحبي هناك لية هند . حسام الزفت عايز ينام معايا من قدام وانت عارف ان دا بتاعك انت وكمان مامتها عايزانا علطول ست مش بتشبع خالص انا . ههههههه . عارف عارف هند . طيب نام انت وانا هاطلع واجهز معاهم انا . اوكي . فعلا انا عايز انام سابتني هند وخرجت وانا فردت جسمي علي السرير بفكر ومحستش بنفسي غير وحسن بيصحيني علشان اقوم نتعشي مع بعض انا . ياه انا نمت كتير كدة حسن . ايوة يا سى العريس انا . بجد كنت تعبان وكنت محتاج انام حسن . طب قوم يلا علشان هالة بتجهز العشا انا . لا خليها تستني شوية حسن . لية . دى سوسو وروني برا هايتعشو معانا وانا كمان جعان اوى انا . طيب بص انت متتعشاش دلوقتي خالص حسن . لية يا سيدي انا . جبت شريط البرشام بتاعي واديت لحسن واحدة حسن . اية دا انا . خدها ومتاكلش غير بعد ساعة علي الاقل علشان تسد مكاني حسن . يا باشا من غير برشام انا ادها انا . اسمع الكلام وبس حسن . حاضر يا سيدي حسن خد الحباية وانا قمت اخدت دوش ولبست وخرجت وقعدت معاهم برا وحسن كان قاعد وقعدنا نتكلم شوية لغاية ما هالة جهزت السفرة هي وهند واتعشينا كلنا مع بعض وقعدنا نتفق علي التجهيزات وكمان بايا وماما جايين بكرة بقعدو معانا للفرح . وحسن اتحجج انة ميتعشاش ومقلش السبب علشان روني . المهم . اخدنا قعدتنا وهزرنا شوية وكنت اتفقت مع سوسو ان اول ما روني تنام تطلع علي فوق وكمان قلت لهالة . وكدة كدة هند وامل هايكونو فوق في الشقة ورتبت ان حسن هينام معاهم وانا اهيئلهم الدنيا بس مش هاقرب لحد فيهم . عدا ساعتين وسوسو وروني استاذنو وكانت امل علي وصول وهند طلعت علشان تستقبلها وهاني كلعادة ملوش دور في اي حاجة ودخل اوضتة كالعادة . وانا وهالة وحسن قاعدين نتكلم . وحسيت ان الحباية شغالة مع حسن . وهالة قامت تجهز نفسها . كانت امل طلعت لهند . وقلت لحسن وهالة اني هاطلعلهم عقبال ما تطلعو وسوسو تطلع . انا طلعت وفتحت باب الشقة . ملقتش امل ولا هند . دخلت ابص عليهم في اوضة النوم ملقتهمش . وسمعت صوت جاي من الحمام عرفت انهم بياخدو دوش مع بعض . استنيت شوية بردو مطلعوش . قفلت اكيد بيتساحقو قي الحمام . سبتهم براحتهم لغاية ما يخلصو . بس الصوت زاد واتاخرو فرحت اشوف قربت من الباب اوى سمعت هند بتقول نكنب اوى احمد اااااه ااااااااح كسي بياكلني نيك اوى .... نكني يا احمد نكني يا حبيبي اااااااه ااااااااه ااااااااح اااامممممم زبك حلو اوى يا احمد مشتاقة اوى لزبك اااااه ااااااااح اااامممممم زبك وحشني يا حبيبي كسي ملكك نيك اوى اااااااااااه اااااااااه مش قادرة نيك يا روحي .. عرفت ان امل بتنيك هند وهند متخيلة اني انا اللي بنكها بس عايز اشوف وخايف اقطع عليهم متعتهم . سمعت هند بتقول تعالي يا احمد نكمل مكان اول مرة نكتني فيها في كسي . جريت بشويش واستخبيت وهم خرجو وكانت امل لابسة زب صناعي بحزام علي وسطها ودخلو اوضة النوم وسابو الباب مفتوح ورحت اتفرج بشويش وهما قالعين ملط وهند نامت علي ضهرها وامل فوقها بالزب وعمالة تنيك فيها من سكات وهند بتوحوح وتزوم ااااااااااااااااه ااااااااااه نيك يا حبيبي نيك كسي عطشان اروية نيك يا روحي واهاتها تزيد ونفسها هي وامل بيعلي لغاية ما هند اترعشت جامد وغمضت عنيها كانت هند نزلت وامل قامت من عليها وبدات ترضع بزاز هند وتلعب في كسها وهند تفرك شوية هند فاقت وبقت تبادل البوس مع امل . وامل قالتلها يلا انتي كمان اعملي احمد والبسي الحزام ونكيني . هند جمعت اعصابها ولبست الحزام ونيمت امل علي ضهرها وبدات تبوس شفايف امل وتعمل معاها نفس الحركات اللي انا بعملها لغاية ما نزلت علي كسها بتاكلة وامل بدات تزوم وتخرج اهات سخنت هند لغاية ما هند رفعت رجل امل وبتدخل الزب الصناعي في كس امل وقعدت تنيك فيها وامل جسمها يترج وبزازها الجميلة تتهز مع الحلمة اللي واقفة ومنظرها يجنن . من المنظر والهيجان كنت بفكر ادخل عليهم بس مسكت نفسي وكان لازم امسك نفسي .. امل بقت تزوم والاهات الجميلة اللي بتطلع منها وهند بتنيك اكتر بس بتتعامل باسلوب السادية وعمالة تضرب امل علي وشها وعلي جسمها اوي وعمالة تشتم فيها وامل تسخن اكتر وتهيج اكتر وتصرخ ااااااااح اااااووووو ااااااااح اااامممممم زبك حلو اوى يا احمد زبك جبار افشخني ونكني اوى يا احمد اه اه اه اه اه نيك اه اه اه افشخني يا حبيبي نيك اكتر وهند تزيد وتضربها اكتر لدرحة وش امل احمر من الضرب وتسخن اكتر وتفرك تحت الزب الصناعي اكتر اه اه اه اه اه نيك اه اه نيك اوي اه اه بعشقك يا احمد نكني يا حبيبي اااااااه اااااااااااااااه ااااااااااااااه نيك بسرعة هانزل اااااه هانزل اااااااااااه اترعشت امل اوى كانها بقالها كتير متناكتش وسكتت وهند قامت من عليها ونامو جمب بعض .. انا اتسحبت للباب وعملت نفسي فتحت باب الشقة ودخلت وندهت علي هند . ودخلت عليهم اوضة النوم . قامو الاتنين بسرعة وحضنوني وهما عريانين خالص واخدهم في حضني وقعدنا علي طرف السرير .. قلتلهم اتمتعتو هند . المتعه بتكون معاك انت يا حبيبي امل . احنا مشتاقين اوى ليك يا احمد هند . ادينا بنصبر نفسنا انا . معلش ما انتو عارفين اللي فيها هند . ايوة عارفين ومستحملين يا سي احمد انا . بس اوعدكم انكم هاتتمتعو النهاردة مع حسن وهالة وسوسو امل . وعمو حسن هايقدر علينا كلنا لوحدة هند . بابا مش هايقدر يا روحي انا . متقلقوش انا عرفتة السر اللي يقدر عليكم بية . هايبقي زيي هند . مفيش حد زيك يا حبيبي امل . انت مفيش زيك اتنين يا احمد انا . قلتلكم متقلقوش سمعنا الباب بيتفتح ودخلت سوسو وجت علي اوضة النوم وطلعا عارفة ان هند وامل موجودين سلمت علي امل وقعدت علي الشازلونج ادام السرير وكانت لابسة ترنج . وشوية هالة وحسن دخلو .. اتجمعنا كلنا في اوضة النوم وقلتلهم انا . اولا انا هاكون متفرج وبس واعتبرو اني مش موجود لان كلكو عارفين اني مش هالمس حد سوسو . طيب يعني حسن بس علينا كلنا انا . ايوة وكمان هند هاتقوم بدوري مع هالة شوية ومعاكي يا سوسو شوية . وحسن مع امل الاول وهايبدل مع هند حسن . كويس اهو تغيير هههه هالة . غير يا روحي غير . بس زبك وقف اوى لما شوفت امل حسن . اصل بقالة كتير منكهاش امل . وانا جاهزة عشان تنكني اخدت هالة وهند وسوسو وطلعنا علي الصالة وسبت حسن مع امل اللي كانت قالعه خالص وجاهزة لحسن . وكبعا هند اخدت الزبر معاها وقلت لسوسو وهالة ادخلو الاوضة التانية اقلعو وهند هاتدخل عليكم . قامو الاتنين ودخلو الاوضة وقلت لهند مترحمهمش واضربي فيهم اوى وخصوصا علي بزازهم واطيازهم . شوية دخلت هند وقفلت الباب وراها والاهات استغلت من الاوضتين وخصوصا امل صوتها بقي اعلي . شكل الحباية شغالة تمام مع حسن . انا سبتهم ونزلت علشان الاعات هيجتني ولو منزلتش كان ممكن اشاركهم . نزلت قعدت شوية وعملت قهوة وشربتها وعدت حوالي ساعه . قلت اطلع اشوف الدنيا . طلعت ولقيت الدنيا هايصة وكلهم في اوضة واحدة . وحسن ماسك سوسو بينيك فيها وهند بتضربها وهالة ماسكة امل بتنيك فيها بالصناعي وشكلهم كلهم غرقانين لبن متعرفش لين مين علي كس مين .. وحسن شوية ساب سوسو وماسك هالة والاتنين نايمين جمب بعض يدخل في دي شوية ودي شوية وهند وامل شغالين سحاق مع بعض . شوية هالة نزلت واتركنت ونامت مكانها امل تتناك شوية . وسوسو اترعشت نزلت واتركنت بردو وحسن شغال مع امل .. امل اترزعت كتير النهاردة وباين عليها التعب وخسن بردو تعب وخالص مع امل ونزلهم علي بزاز سوسو واتركن حسن وكلهم هجمو علي بزاز سوسو يلحسو لبن حسن ... بس كان حسن فرحان اوى انة فشخهم والظاهر ان دي اول مرة يفشخهم كدة . وهالة بتبص لحسن وشكلها فرحانة بية وبالي عملو فيهم لانها اخدنة في حضنها ونامت جمبة . انا قعدت في الصالة وجت امل وهند جمبي وقعدنا نهزر ونتكلم .. جت سوسو وقالت انها هاتنزل تنام لانها فعلا تعبانة طول اليوم . دخلت سوسو غيرت هدومها ونزل وجت هالة وحسن وقعدنا نهزر ونتفرج علي شاشة العرض وكان فيلم قصة وكان فية سكس صريح فيلم من بتاع زمان . وكانت قصتة حلوة شدتنا كلنا . وببص لقيت حسن هاج ماهي الحباية اللي واخدها تخلية يهد جبل . حسن لما سخت اخد هالة ونزل علي تحت ياخدو راحتهم بئي وفضلت انا وامل وهند وكانو كل شوية يسخنو علي بعض .. عايزين يهيجوني بس انا ماسك نفسي وموقف كل حاجة لغاية ما ادخل علي روني .. انا مقدرتش اتحمل وحسيت اني ممكن انام معاهم فسبتهم ونزلت . دخلت الشقة ولاحظت ان نور اوضة حسن قايد وقربت ودني للاوضة وسمعت اهات هالة شغالة . عرفت ان حسن مش ناوى يعدي الليلة غير لما هالة ترفع نمر . ابتسمت ودخلت اوضتي وقعدت افكر في الفرح واللي هايتم وليلة الدخلة وكدة.. نمت وصحيت الضهر كدة . خرجت لقيت هالة في المطبخ هي وهند وامل قاعدة في الرسيبشن مع هاني اللي طبعا ماسك تلفونة بيلعب فية وحسن لسة في اوضتة الواضح انة لسة نايم من تعب امبارح . ماهو عمل مجهود كبير امبارح . هالة ندهتلي وقالتلي عايزاك . ودخلنا اوضتي .. هالة . قولي يا احمد انت اديت اية لحسن امبارح انا . ولا حاجة هالة . بجد قولي اديتة اية انا . لية في حاجة حصلت .. حسن تعب ولا حاجة هالة . لا يا سيدي . دا مسبنيش امبارح غير لما هدني وطلع عيني ودى اول مرة يعملها وقبلها فوق هدنا كلنا انا . بطل يا حسن بطل هالة . قولي علي اسم اللي خدة امبارح علشان اجيبة انا . متقلقيش هاجبلك علبة كاملة خليها معاكي ووقت ما كدة اديلو حباية هالة . انت اية يا اخي . انت جبار . بتجيب الحجات دي منين انا . دا سر المهنه يا هولة هالة . بجد تسلملي يا حبيبي يا حتة مني انا . المهم اتكيفتي يعني هالة . اتكيفت وبس دا انا اتقتلت . وزبة بقي اقوي واكبر كمان انا . اي خدمة يا هولة هالة . تسلملي يا نور عيني ... يلا نخرج وابقي عرفني اية اللي هاتعملة وناقص اية علشان نجهز نفسنا انا . حاضر يا حبيبتي طبعا انا وحسن كنا اتفقنا مع الفندق وحجزنا قاعة الفندق وغرفة في الفندق يوم الفرح علشان اللبس والسيشن واللذي منو وبعد الفرح هانرجع شقنا ونعمل الدخلة بئي خرجت وكان حسن صحي بس وحش وحش ياحسن فطرنا كلنا وقمت لبست علشان اروح المحطة اجيب بابا وماما .. المهم . عدا يوم وعملنا الحنة زي حفلة صغيرة كدة في نادي تبع البترول وكل الصحاب والاحباب والاقارب حضرو وهيصنا ورقصنا وخلصنا يومنا . تاني يوم قلنا نريحة استعداد لليلة الكبيرة وعدا اليوم باحداثة العادية جدا . وكنت خلاص ظبطنا نفسنا انا وروني عشان تاني يوم هانروح الفندق ونلبس والسيشن والفرح وكلو تمام . وهنا انتها الجزء الاول من السلسلة التانية الحب والحرمان وانتظروني في الجزء التاني قريب جدا متنسوش تعرفوني رائيكم يا احباب [B].......... يتبع ......... [B]هيصو يا اولاد افرحو يا اولاد ??[/B] لولولولولولوووووووووي?? ?النهاردة فرحي يا جدعان لازم كلو يبقي تمام ? آن آن آن ... الجزء التاني ... آن آن آن [B]النهاردة الدخلة الليلة الكبيرة[/B][/B] صحيت الصبح فرحان وسعيد واول ما صحيت اتصلت بروني لقتها صاحية وبتجهز نفسها انا . صباح الفل يا عروسة روني . صباح الهنا يا عريس انا . يلا علشان نروح الفندق نستلم الغرفة واسيبك واروح اجهز نفسي روني . انا جاهزة ومعايا رشا وهدير انا . هتاخدي اصحابك من دلوقتي روني . ايوة هما اتفقو مع اجوازهم ان اليوم دا هما معايا انا . اوكي هافطر واكلمك تنزلو روني . بقولك عربية الزفة هاتجهز امتي انا . هاتكون عندي الساعه 12 بليل روني . اوكي يا حبيبي خلص وخبط عليا انا . نص ساعة واكون عندك ................. انا . هند يا هند هند . نعم يا عريس انا . البدلة فين والحاجة هند . انا مجهزة كل حاجة جوة وامل جاية في الطريق انا . هالة يا هالة فين الاكل اتاخرت هالة . جاهز يا حبيبي اهو بابا . احمد تعالي عايزك انا . نعم يا احلي بابا في الدنيا بابا . خد دول خليهم معاك وحسن هايحطلك نقطتي في الفيزا انا . متحرمش منك يا احلي باشمهندس في الدنيا بابا . يلا يا بكاش ماما . وادي يا سيدي نقطتك خليهم معاك انا . متحرمش منك يا ست الكل يا تحلي ماما في الدنيا هند . ايوة يا عريس مين ادك انا . بس يا بنت .. تعالي ورايا هند . حاضر يا بيبي هئ هئ هييييييئ امل طلعت وهند بتفطرني وهما اللي هايلبسوني ويشيكوني طبعا . انا . يلا يا دودو البسي عشان ننزل هند . حاضر حاضر حاضر انا . الو ايوة يا روني بلبس اهو انتي يلا اجهزي هند . البس القميص والبنطلون دول ولما نرجع هاتلبس البدلة انا . طيب يلا روحي البسي هند . اوكي . امل خليكي هنا علي ما البس ولا اقولك تعالي لبسيني انا . هاتلبسك بردو ولا ..... امل . لاء هي عايزة ولا هند . ماشي مش عايزة منك حاجة امل . اة دلوقتي مش عايزة حاجة وبليل هاتعوزي كل حاجة انا . اة انا عارف ان بليل انا هانيك فوق وانتي هاتتناكو جمي امل . دي هند عايزاني ابات هنا اسبوع وبالعافية ماما وافقت علي اربع ايام بس انا . وانتي عايزة اية امل . انا عايزة سنة اتنين تلات انا . اه منك انتي . طيب سيبي امك عليا بكلمة مني هاهليكي تعيشي هنا معانا امل . ياريت بس ماما متقدرش تستغي عني لاني انا اللي بكيفها انا . طيب بعدين نتكلم هند . يلا انا حاهزة انا . يلا وانا خلصت رحت خبطت علي روني واخدتها من اديها ورشا وهدير وهند وامل معانا . ركبنا عربيتي اللي هي عربية الشغل ورحنا الفندق واستلمنا الغرفة ودخلنا فيها الحاجة بتاعتنا وبتاع الميكب جة وانا سبتهم ورحت اظبط نفسي وبعدين ارجعلهم . رجعت البيت علشان اكمل تجهيزاتي واحلق واظبط نفسي طبعا حلاقة كاملة ( فاهمين . حلاقة كاملة ) المهم خلصت وطبعا كلو فرحان وماما كل شوية تظغرط نزلت ورحت الفندق كانت الساعة بقت ٦ وكان لازم نجهز والسيشن وصور في الغرفة والكلام اللي انتو فاهمينة خلصنا وكتبنا الكتاب والمعازيم كلهم وصلو القاعة . واحنا دخلنا القاعه ورقص وهيصة والتورتة والكلام دا كلو خلصنا الفرح وركبنا عربية الزفة وطلعنا الشقة ودخلنا وقفلنا الباب ودخلنا الشقة . [B]طبعا في ناس عايزة التفاصيل بالكامل وناس ممكن تتخطي الحتة دي بس غلاسة هاحكي بالتفصيل [/B] دخلنا الشقة وقفلنا وشلتها ودخلنا اوضة النوم وهي بين اديا وحطتها علي السرير هي قعدت وانا واقف ادامها انا . اخيرا حلمنا اتحقق روني . ساكتة . مكسوفة انا . مكسوفة لية فكي دي ليلة العمر روني . بصتلي وابتسمت انا . احلي واجمل ابتسامة روني . ضحكت انا مسكتها من اديها ووقفتها ادامي وببص لعنيها وهي بتبص لعنيا . حطيت ايدي الاتنين علي خدودها ومسكت شفايفها بمصها وهي اندمجت معايا شوية . قلتلها يلا بئي غيري هدومك . انا هاطلع برا لغاية ما تخلصي . طبعا انا وهي متفقين ان الليلة دي مش هاتعدي بالساهل وكنت جايب ازازة ويسكي وكنا متفقين اننا هانشرب منها . طلعت ورحت جهزت الازازة وكاسين وفضلت مستني علي نار . مستني روني عروستي الجميلة شريكة حياتي . شوية ودخلت لقتها في الحمام . لان في حمام في اوضة النوم . قلعت البدلة وفضلت بالملابس الداخلية لغاية ما خرجت وقلتلها هادخل اخد دوش . قالتلي انا مجهزالك كل حاجة جوة . شدتها من اديها وقلتلها وريني علشان انا مش عارف حاجة ودخلتها الحمام وهي لسة بتشاور علي هدومي وكانت لابسة البورنس علي اللحم . ومسكتها واخدت منها بوسة ومص شفايف وكنت ناوى اخلص معاها في الحمام . بس هي قالتلي اهدي شوية خد دوش واخرج . خرجت روني وانا خلاص مش قادر وزبي هاينفجر . اخدت الدوش بتاعي وخرجت لقتها متزينة ولابسة حته قميص نوم ابيض وخرافة ولابسة فوقة روب ابيض شبيكة شفاف . وقاعدة علي طرف السرير . لما خرجت كنت لابس بوكسر وفوق البرنس بتاعي . ووقفت ادام التسريحة واتبرفنت لقتها جيبالي روب احمر وبتلبسهولي . سمعت كلامها ولبستة . كانت هي مجهزة طرابيزة صغيرة بتتحرك بعجلات وحاطة علية طبق فواكة ومسكت تفاحة وقطعتها اربع ارباع وادتني ربع وهي اخدت ربع . وهي لسة بتاكل الربع بتاعها مسكت شفايفها وباخد من اللي في بوقها وباكلة . فضحكت وحسيت ان الموضوع عاجبها . ادتها ربع بتاعي وحطتهولها في بوقها وعملت نفس الموضوع بس المرة دى البوسة طولت وبقيت احسس علي جسمها الابيض . جسمها ابيض اوى لدرحة اني عايز اكل جسمها كلو . انا ببوس وبلعب في جسمعا وهي اتجاوبت معايا اوى . ولقتها مش قادرة تقف واعصابها سابت . قعدنا علي السرير ومش سايب شفايفها ولا جسمها . فهي نامت وانا شغال بوس . قلعتها الروب والقميص وكانت بالاندر فتلة . وانا هوب قلعت كل حاجة في ثانية . ونازل بوس في شفايفها ورقبتها وهي راحت خلاص لعالم تاني ومغمضة عنيها . مكمل انا لعب وبوس في جسمها طالع نازل بشفيفي علي جسمها . وريحة جسمها مغطي علي ريحة الاوضة وانا بقيت في عالم تاني ودوخت ودوبت من جسمها . ودي اول مرة اشوف جسمها عريان ادامي بالكامل . نزلت العب في كسها شوية علشان تنزل عسلها ويسهل عليا ادخل زبي . وبقيت العب وهي تنزل والعب بلساني واشد زنبوورها وهي تنزل .. حاولت ارفع جسمها لفوق لقتها زي المعم عليها . جبت مخدة وحطتها تحت وسطها . ورفعت رجليها وبدخل زبي واحدة واحدة . وهي بتبتدي تفوق وتتوجع وخايفة . نمت عليها وزبي فوق كسها ومصيت شفايفها تاني علشان تتطمن ومتخفش واندمجت تاني معايا وانا بردة بدخل زبي واحدة واحدة لغاية ما راسة دخلت ولقتها عايزة تزقني علشان اطلع زبي . بس انا مسيطر عليها بقوتي وكمان شغال مص في شفايفها . وبدخل بردو زبي لغاية ما دخلت نصة وسبتة علي كدة ثواني . وفي الثواني دي باكل رقبها . وحسيت ان كسها غرق عسل وبقيت ادخل ادخل لغاية ما لقتها صرخت صرخة بسيطة . وقتها عرفت ان البكارة عندها فرقعت . سبت زبي جواها شوية وبدات اطلعة وببص لقيت زبي غرقان ددمم . كانت مجهزة المنديل الابيض وبسرعة اخدنة ومسحت بية الدم ومسحت الدم اللي علي زبي وبعدين حطت المنديل تاني علي كسها . انا قمت ودخلت الحمام ونضفت نفسي وخرجت هي دخلت ورايا ونضفت نفسها . ومعاها المنديل غرقان ددمم . حطت المنديل علي جمب ومسكتها تاني وبسيح فيها وهي تاني اندمجت معايا ونيمتها . وبقيت ادخل زبي تاني واحدة واحدة ونفس الشيئ كسها غرقان عسل وسهل المرة دي الدخول شوية وبمجرد ما زبي دخل نصة اتوجعت اوى . وخرجت زبي وبردو كان في ددمم . وهي كملت مسح الدم بالمنديل بس مكنش كتير زي اول مرة .. كدة خلاص البكارة بتاعتها اتفضت ودخلنا المرة دي احنا الاتنين ناخد دوش مع بعض وطبعا مخلناش من البوس والتقفيش والرضاعة .. خلصنا وخرجنا فقلت اسيب الجرح يهدا شوية علشان متتعبش مني وقعدنا نهزر ونضحك وهي بين احضاني علي السرير وكانت لبست قميص النوم بس . اكلنا تفاح وقمت جبت الازازة والكاسين وصبيتهم وهي قطعت تفاحتين تاني . شربت كاسها بس بعد عذاب علشان عمرها ما شربت حاجة وخلتها تمز بالتفاح وانا صبيت كمان كاس ليا وشربتة . وفضلنا كمان نص ساعه نهزر والعب في جسمها . وطلبت مني اصبلها كمان كاس . صبيت كاسين تاني وشربنا . روني بدات دماغها تون ون وسكرت وانا مسكتها بئي علي السرير دعك وفرك وبوس وتافيش ومص ولحس . وهي بتوحوح من المتعه . نيمتها وركبت فوقها وبدخل زبي . لاحظت ان كسها غرقان بردو عسل . ولقيت زنبرها اتضخم شوية . عرفت وقتها انها سكسية جدا جدا وبتعشك النيك وشكلها مش بتشبع . مسكتها وبدخل زبي مع لعب بزبي علي كسها وبحكة علي زنبورها . ومن غير ما ادخل لقتها صرخت وبتتاوا اهاتها عالية وصوت اهاتها يهيج اصلا .. وكل دا بلعب بزبي من غير ما ادخلة . وهي ترفع وسطها وتفرك بكسها واهاتها ملت المكان . ااااااااااه اااااااااح ااااااااح اااامممممم اااااااه ااااااه دخلة يا حبيبي اااااااه ااااااااه ااااااااح اااامممممم اااااااه دخل يلا يا ولا . اااااووووو ااااااااح اااااااوف اااااحووووو. كلمة احو دي جننتني اوي وكانت اول مرة اسمعها وطالعة من شفايفها جامدة اوي وصوتها بيعلي اوي وتقول يلا دخلووووو اااااااحوووو يلا يا ولا دخل ااااااااه ااااااااح اااامممممم اااااااه انا كلامها لوحدة كفيل انو ينزل لبني اضعاف واضعاف دخلت زبي وكان دخولة اسهل من المرتين اللي فاتو وبقيت ادخل واطلع براحة وهي تفرك وتقول اكتر يلا اكتر يا احممممممما . ااااااه يا احماااا يا حبيبي ااااااه ااااااااح اااامممممم اااااااه ااااااااه اووووي يا احماااااااا ااااااه ااااااااح انا خلاص كلامها هيجني وبقيت انيك اسرع وهي صوتها عالي اوي وانا بنيك وهي سكرانة ومش حاسة بصوتها العالي وانا زودت لغاية ما خلاص فتحت رجليها اكتر وبنزل جوة في كسها وهي كمان نزلت بقي لبنا احنا الاتنين مغرق الدنيا . انا من شدة النيك نمت جمبها وهي جابت منديل ومسحت ليا وليها واخدتها في حضني وهي اللي بقت تبوسني وتبوس شعر صدري وتحط خدها علي صدري وتلعب باديها علي ضهري .. انا حسيت من شدة النيكة دي اني جوعت فبقولها تصدقي اني جوعت . قالتلي انا مجهزة كل حاجة وقامت دخلو الحمام اتشطفت وخرجت وقالتلي ادخل خد دوش وهاتخرج هاتلاقي الاكل جاهز . لقتها اخدت هدوم من الدولاب ودخلتها الحمام وخرجت قالتلي ابقي البس الهدوم اللي انا مجهزهالك جوة . دخلت واخدت دوش وببص علي الهدوم علشان البسها لقيت هدوم شهريار فضحكت وقلت شكلها ليلة جامدة اوي لبست هدوم شهريار وخرجت لقتها مجهزة الاكل علي صنية كبيرة وحطاها علي الطرابيزة الصغيرة وجمبها كرسي صغير وهي لابسة شهرزاد وواقفة ادام الصنية وقالتلي .... اتفضل يا سيدي اجلس ..... قعدت علي الكرسي وهي قعدت علي رجليها وبدات تاكلني باديها وكانت صابة كاس شامبنيا . هي تاكلني وتديني الكاس ابلع بية الاكل .. فضلت علي كدة لغاية ما اكلت ولسة هاقوم قالتلة ثواني وكانت مجهزة طشت وابريق زي بتوع زمان وصبتلي غسلت ايدي . وبسرعة شالت الاكل وانا قاعد لسة . ووقفت ادامي وفتحت سوستة اللبس اللي كانت لابساة وببص لقتها لابسة تحت حتة بكيني احمر وعلي جسمها يطير العقل . فتحت اللبس وبتفرجني جسمها . انا بلا وعي قمت من مكاني وهايج اوى ومع ضحكتها المتقصعة هجت اكتر وانقضيت عليها زي المجنون وقلعتها هدومها وانا قلعت في ثانية واحدة ونيمتها علي السرير وانقضيت عليها زي الاسد ما بينقد علي فريستة وياكلها . ومسكتها اكل وعض في جسمها وهي توحوح وانا اكل .. انتو مش متخيلين اللي روني عملتة فيا . بقت هي كمان تاكلني زى ما انا باكلها وكنا باشبة من معركة دموية بجد بنضرب بعض ونبوس ونعض بعض ونفرك علي جسم بعض . ملحمة بمعني الكلمة . ورسيت اخر المعركة بالانتصار واقتحام زبي لمقر كسها اللي كسها اعلن استسلامة لزبي الجبار اللي احتل اهم مركز في قيادات جيش كسها . واستمرت الحرب الداخلية ما يقارب نص ساعة من تبادل السحب والاندفاع مع صراخ ووحوحة قائد العدو ااااااااه ااااااااااااااه وصريخة العدو العالي اااااااحوووووو وانتهت المعركة بقذف كل ارجاء كس العدو باللبن الابيض الجميل واللذي اعلن كس العدو بشفط جميع اللبن بالداخل ليتم رعشات الجيشان . اية اللي حصل دا بجد معركة ممتعة اوى بس طبعا انا واد جامد وهي طلعت اجمد طبعا باللي هي عملتة دا . عيشتني احلي جو واحلي نيكة في عمري . انا من كتر التعب نمت جمبها واخدت جسمها المولع في حضني واحنا عريانين خالص . بجد نيكة ولا في الحسبان . روني كلعت سكسية اوى لا ومش كدة وبس . عارفة ازاي تمتعني وتمتع نفسها بعد شوية قامت علشان تدخل الحمام حسيتها مش قادرة تمشي من كسها المفشوخ . قمت بسرعة وسندتها ودخلنا الحمام . وفتحت الدوش علينا والمية نزلت علي جسمنا وبتغسل اجسامنا . لقتها بتقولي تحت حارقني وواجهني اوى . انا قلت اكيد من اللي حصل وطبعا اول مرة تتناك ولسة مفتوحة من شوية . قالتلي وبتاعك بردو بيوجعك ولا لاء . قلتلها ايوة لقتها نزلت علي ركبها ومسكت زبي باديها . وقالتلي هاريحهولك وبقت تلعب فية وهي بتبصلة اوى . حبت اخليها تلحسة وبقربة لبوقها لقتها رفعت عنيها لعنيها وابتسمت . عرفت اني عايزها تمصة وطبعا الماية بتنزل من الدوش علينا . لقتها اخدتة في بوقها وبتبوس فية ومش عارفة تمصة لانه كبير وكمان هي ممصتش ازبار قبل كدة . بس هي بتحاول وانا هجت وزبي وقف تاني وهي عرفت خلاص ان زبي وقف لقتها قامت وقالتلي روني . الوجع راح انا . اة شوية روني . طيب انا الوجع لسة مرحش من عندي انا نزلت علي ركبي وبدات ابوس كسها والعب فية بلساني وشفايفي وهي تمسك دماغي وتزقها علي كسها . لقتها قالت لا لسة في وجع ولفت جسمها وادتني ضهرها ووطت بجسمها وقالتلي شوف كدة الوجع . منظرها وهي موضية وكسها مفتوح قدامي مستحملتوش وزبي وقف اكتر كتعظيم للمنظر دا . ولقيت نفسي بدخل زبي في كسها وهي علي الوضع دا وبنيك فيها . وهي تقول ايييييوة كدة ريحة ااااااه ريح الوجع دا اااااااااه اااااحووووو . ريحة اوى ااااااااح اااااااوف اااااحووووو اااااااه احماااااا اووووي اااااااااه انا بزيد اوي من هيجاني وهي توحوح اكتر ومن هيجاني بقيت انا كمان اصرخ وهي تصرخ معايا وانا ازيد واهاتنا احنا الاتنين مع صوت الدوش هيجنا اكتر واكتر انا اقول الاه وهي تقول اهاااات اااااااه ااااااه ااااااااح اااااووووو ااااااااح احوووووو اوى يا احمااااا بسرعة اكتر يا احماااااا اووووي اااااااااه اااااحووووو اااااااه ااااااه ااااااااح اااااااوف انا مش متحمل الهيجان وهي مش شبعانة وعايزة اكتر وصرخاتها تهيج اكتر اااااااااااه اااااااااه اااااحووووو اااااااه احماااااا اووووي اااااااااه اااااحووووو اااااااه ااااااااه ااااااااح اااامممممم مش قادرة يا حبيبي ريحو اكتر شبعني منك . اااااااه مشتقالك اكتر ااااااااح اااااووووو ااااااااح احوووووو مستحملتش بجد لقتها بتترعش ومن رعشتها لقيت نفسي بنزل واترعش انا كمان والمرة دى حسيت بنار نازلة من زبي ونار تانية نازلة منها فضل زبي جوة شوية لغاية ما هديت وبدا ينكمش وخرجتة من كسها . ووقت ما انا بخرج زبي لقتها صرخت مرة واحدة وقالت احووووو يا احمااا انت نزلو نار جوايا .. كل دا ومية الدوش نازلة علينا وكملنا الدوش وخرجنا لبسنا البرانس واترمينا علي السرير . انا . مبسوطة يا حبيبتي روني . انا طايرة من الفرح انا . حياتي كلها متسخرة لسعادتك روني . وانا كلي ملكك وحياتي ملكك انا . النهاردة احلي يوم في عمري روني . دا انا النهاردة اتوادت من جديد علي ايدك انا . بحبك اوى يا روحي روني . انا بعشقك يا اخلي واجمل حب عمري طبعا احنا طول اليوم تعبانين ومجهدين من الفرح وتجهيزاتة واتغقنا اننا ننام علشان النهار كان طلع ولازم نرتاح علشان الصباحية واللي هايجو يباركولنا ... نمنا في حضن بعض عريانين ومدرناش بنفسنا غير لما حسيت بنفسي ان زبي واقف وجوة كس روني . فتحت عيني وكنت صاحي هيجان وكملت بزبي نيك في كسها وسامع صوتها بتتاواة بصوت واطي يدات ازيد في النيك وهي صوتها بيعلي واحدة واحدة . لقيت نفسي بنيك وهيجت اكتر كاني واخد حباية بس الحقيقة انا مخدتش حاجة علشان معودهاش علي كدة . بس بلاقي نفسي هيجان طبيعي وبنيك اكتر . كان زبي في كسها وهي مدياني ضهرها وفاشخة كسها ورجل واحدة مرفوعة وانا علي جمي وكانت وضعية فشيخة اوي . استمريت علي كدة شوية . وبعدين عدلنا نفسنا ونامت علي ضهرها وانا طلعت فوقها ورفعت رجليها الاتنين اوى ودخلو زبي وبكمل نيك .. لقتها بتمد اديها وبتلعب في صدري وبتصرخ واهات من اللي قلبكو يحبها . ولقتها بتلعب في حلمة صدري ولقيت نفسي هجت اكتر من الحركة دي وهي لاحظت كدة وبقت تلعب اكتر في الحلمة بتعتي وانا بزيد في النيك اكتر وهي تصرخ اكتر لغاية ما نزلتهم وهي كمان نزلت معايا ... نمت فوقها شوية وبقيت اقول لنفسي ازاي انا هجت اوى كدة من لعبها في الحلمة بتعتي . ودي كانت اول مرة حد يعملها . واكتشفت ان الحركة دي كفيلة تهيجني طول الوقت . فضلنا في حضن بعض وببص فجائة علي ساعة الحيط لقتها اربعة .يا نهار ابيض الوقت دا كلو عدا . الواضح ان عمري كلو هايعدي وانا بين احضنها في سعادة وهنا.. لقيت جرس الباب بيرن . وانا قلتلها مين اللي هايجلنا النهاردة المفروض ان محدش هايجي النهاردة .. قمت لبست الروب بسرعة وخرجت ببص من العين لقيت بابا وماما . فتحتلهم ودخلت اوضتي بسرعة وقلتلهم ثواني وجاي . دخلت لقيت روني بتاخد دوش ودخلت عليها اخدنا دوش مع بعض وقلتلها البسي عشان بابا وماما جم . خرجنا ولبسنا . انا لبست ترنج ابيض روني طلعتو وهي لبست لبس الصباحية وخرجنااا [B]بكدة الجزء دا خلص ونكمل الجزء اللي جاي اتمني ان الجزء دا يعجبكم يلا بينا نبدأ الجزءالثالث[/B] انتهينا من الجزء الثاني لما بابا وماما طلعو علشان يباركولنا علي الجواز وخرجت روني استقبلتهم استقبال حار وفرحة وسعادة وقعدنا نتكلم شوية وبابا قالي اعذرني علشان هاننزل القاهرة عندنا شوية مصالح هانقضيها . اخدو قاعدتهم والمباركات والكلام دا ونزلو . قلت لروني انا . جوعت ممكن بئي يا اجمل عروسة تاكليني من صوابعك الحلوين دول روني . يا حبيبي عشر دقايق والاكل يكون جاهز انا . لا انا مش هاصبر عشر دقايق . تعالي انتي اتصبر بيكي مسكت روني وشدتها في حضني وعدت ابوس فيها وامص شفايفها وكل دا احنا في الصالة . اخدتها علي حجري وعمال ابوس وادعك حتة القشطة دي . انا متحملتش وقلعت وكمان قلعتها الروب وانا باكل رقبتها وشوية انزل علي بزازها الصغيرين ارضع من الحلمة دي شوية ومن التانية شوية وايدي علي وسطها عمالة تلعب في كل حتة في جسمها . وهي بتفرك وهي علي حجري .. اندمجنا اوى . قلعتها هدومها وانا قلعت خالص ورجعت قعدت تاني واخدتها علي حجري وشها في وشى وزبي رشق في كسها واول ما دخل شهقت جامد وخرجت اهات ملت المكان . زبي في كسها وهي تفرك علي زبي وتتمايل يمين وشمال وشوية تطلع وتنزل وانا نازل بوس وفرك علي جسمها . مسكتها من وسكها وبقيت اساعدها تطلع وتنزل علي زبي والبوس شغال وشفايفي علي شفايفها بشفط رحيق نفسها وكان سخن جدا . وكل ما تقول الاه اشم سخونة جوفها . متحملتش الوضع وحسيت هي كمان مبقتش قادرة . عدلت نفسي علي الكنبة ونيمتها ورفعت وسطها برجليها وضمت رجليها علي وسطي ودخلو زبي في كسها وبقيت ادخل واطلع . ادخل واطلع وهي بتغني وترنم باهات ودلع . اااااااه امممممم ااااااه وعنيها غمضت ولازالت الاهات مستمرة وحسيت ان اهاتها بتزيد ايوة قربت تنزل وانا من المنظر خلاص انا كمان هانزل . وسرعت من الدخول والطلوع خلاص خلاص اااااه بنزل بنزل وهي تترعش وانا بنزل وهي بتنزل ااااممممم متعة متعة بجد . نزلنا مع بعض والبوس اشتغل مع نظرات رومانسية وايدي علي خدها وعيني في عنيها والبوس علي شفايفها وخدودها . وحضنتها اوي .. وبقولها انتي احلي حاجة حصلتلي انتي اجمل ما في حياتي .. هووووب اللحظة الحلوة راحت والباب بيخبط .. بصراحة كنت عايز اقوم اضرب اللي رن الجرس . روني دخلت بسرعة اوضة النوم وانا لبست الترنج علي اللحم وخرجت اشوف مين الرخم اللي رن الجرس وكنت متوقع فعلا انها حماتي . فتحت الباب لقتها واقفة وجمبها هند والاكل علي صينية وعلي الارض . بصتلهم وكنت عايز ازعق بس لاحظت انهم مش علي بعضهم وهدومهم مش مظبوطة انا . دا وقتة واية منظركم دا سوسو . احنا واقفين من بدري . الاكل برد انا . الاكل برد وانتو سخنتو صح هند . اهاتكو سمعت العمارة كلها انا وفيها اية مش عرسان جداد سوسو . ( باتسامة خبيثة ) اة عريس جديد واول مرة يدوق ? انا . اة اول مرة ادوق الحلال هند . طيب وسع ندخل الاكل ونتطمن علي روني انا . لا اتطمنو روني زي الفل وقمر وممتعاني سوسو . طبعا زي القمر لمامتها دخلت سوسو وهند ولقيت سوسو بتبصلي اوي وبتضحك ومسكت البوكسر بتاعي بتشمة وتلحسة وتضحك وهند بتبص علي روب روني ومسكتة . انا . اية اية هاتو الحاجة سوسو . طعمة حلو ووحشني انا . بعينك يا سوسو هند . انتي مشبعتيش يا شرموطة ... بصوت واطي انا . بس روني هاتسمع . دخلو الاكل في المطبخ انا اخدت الحاجة بتعتنا ودخلت اوضة النوم لقيت روني وضبت الاوضة وحطيت الحاجة اللي كانت برا وهرجنا الصالة وروني سلمت علي سوسو وهند وجهزو الاكل وحطوة في اطباق وحطوة علي السفرة . لقيت سوسو بتقول لروني ساعة وهاطلع تكونو خلصتو . خدو بعضهم ونزلو وانا روني رحنا علي السفرة كنت جعان اوى . واكلنا وهزرنا . طبعا مع شوية دلع وبوس وتحرش مني ? خلصنا وشلنا الاكل سوا وطبعا مخلناش من التحرش امسك طيزها شوية من اضربها علي طيزها . اخطف بوسة . قعدنا في الصاله بعد ما خلصنا واخدنا دوش . قلنا نتفرج علي فيلم . انا حسيت ان في صوت جاي من الشقة التانية بس مش واضح فمرضتش اركز علشان روني متخدش بالها . بس ازاي وحسن عامل في الشقة عازل صوت . قمت وكاني داخل الحمام بتاع الشقة . ودخلت وركزت سمعت صوت هند وهي بتشتم سوسو وسمعت صوت لسوعة ضرب كانها بتضربها علي جسمها وهو عريان . احا دا الصوت واضح اوى وممكن روني تسمع . خرجت وكاني عملت حمام ورحت قعدت مع روني وانا عمال افكر في المصيبة دي ولازم يكون لها حل . قلت لروني هما مش هايطلعو ولا اية علشان ناخد راحتنا . وضحكنا سوا . وقلتلها هارن عليهم عشان نخلص . مسكت تلفوني وبرن علي سوسو وركزت اوي وصوت الرنة سامعه بس بسيط . رنيت ومردتش ورنيت تاني . فردت سوسو انا . اية يا سوسو مطلعتيش لية سوسو . ايوة طالعة بس مستنية هالة تيجي انا . طيب متتاخروش سوسو . حاضر خمس دقايق وطالعين انا . اية صدا الصوت دا . في صدا صوت جامد كانك في التواليت اصل انا من هنا سامع الصوت وواضح ? سوسو . لا انا في الشقة قصادك انا وهند انا . ايوة ما انا عارف بامارة ما انا من هنا سامع الصوت يلا شدي السيفون هههههه سوسو . سيفون اية بقولك انا قصادك انا . ايوة ايوة انا عارف بس بهزر اصل في صدا صوت في الفون . يلا متتاخروش قفلت وقلت **** تكون فهمت الغبية دي احسن يفضحونا . .. شكلها فهمت علشان مبقاش في صوت ودقيقتين لقيت جرس الباب . طبعا كنا لابسين . وقمت فتحت وكانت سوسو ودخلت قعدت معانا . وانا ببصلها وببرق لها وهي هزت دماغها كانها بتقولي انها فهمت . دقيقتين كمان والجرس رن وكانت هالة وهند وحسن وهاني . دخلو وسلمو علينا وهالة وسوسو وهند اخدو روني ودخلو اوضة النوم وانا وحسن وهاني في الصالة وقعدنا نتكلم ونهزر وحسن بيكلمني من تحت لتحت علشان هاني وكانة بيتطمن وكدة . شوية وخرجو وقعدنا كلنا نهزر ونتكلم ونضحك . لقيت هالة بتقولي احمد عايزاك ودخلنا الصالون وقفلت الباب ولقتها اترمت في حضني وتقولي وحشتني اوى يا حبيبي . كان نفسي اكون مكان روني . دا انت بهدلتها وهي مبسوطة اوى . ومسكت زبي وبتفركة . انا . بتعملي اية هاتفضحينا هالة . متقلقش انا فهمت روني اني هاقعد معاك واكلمك عن الحياة والبيت والاسرة انا . اة وهي غبية وصدقت هالة . احما هانضيع الخمس دقايق في الكلام انا . استني بس علشان مش هاينفع هنا . وكمان روني ممكن تحس بحاجة هالة . طيب هاندة حسن يقعد معانا وكاننا بنتكلم انا . اه كملت بئي وتبقي فضيحة هالة . متقلقش انا . لا بقلق وكمان الزفتة سوسو وهند كانو في الشقة وصوتهم انا سامعه هنا هالة . ازاي دا حسن حاطط عازل صوت انا . لا الصوت واضح من الحمام هالة . طب انا هاتصرف انا . يلا نخرج وابقي انزل ونقعد مع بعض هالة . طيب انا تعبانة وحسن معملش حاجة امبارح ولا النهاردة وكان المفروض انت تقطع روني هنا وانا اتقطع تحت انا . طيب اوعدك هاخلي حسن يقطعك هالة . ازاي دا مسافر بكرة انا . متقلقيش هاتصرف . يلا نخرج علشان روني متحسش بحاجة خرجنا وقعدنا شوية وقامو علشان ينزلو وانا دخلت بسرعة اوضة النوم وجبت حباية من بتوعي اديها لحسن علشان هالة تهدي عليا . وقبل ما ينزلو ندهت لحسن ودخلنا الصالون واديتة الحباية وقلتلة خدها دلوقتي . ونزل حسن وكانو كلهم سبقوة ونزلو . كانت الساعة بقت 8 بليل واخدت روني ودخلنا اوضة النوم . وقالتلي ممكن يا حبيبي تخرج برا شوية علشان اجهز نفسي ومتدخلتش غير لما اندهلك . سمعت كلامها وخرجت وقاعد مستني وشغلت الشاشة وقدعت اتفرج . وبعد نص ساعه لقيت روني بتندهلي . دخلت واندهشت من اللي هي عملتة .. اوضة النوم عندي مساحتها كبيرة وفي مكان حاطت فية شازلونج وكنبة صغيرة وطرابيزة صغيرة واتنين كرسي . لقتها مجهزة مكان اللي فية الشازلونج وباعدة الكنبة . ولقيت الكرابيزة محطوط عليها كاسين وازاة الشامبنيا وعاملة جو جميل . مسكتني وقعدتني علي الطرابيزة وكانت لابسة مني جيب وبادي حملات . وعاملة ميكب كامل وكانت مشغلة اغاني رقص . انا قعدت ولقتها صبالي كاس وكان في طبق فاكهه متقطع علي الطرايزة . ولقتها قالتلي هاروح اجهزلك يا باشا . راحت وشغلت اغنية رقص ودخلت الحمام . وهوب هرجت ولابسة بدلة رقص ووقفت ادامي ترقص وتتمايل عليا وانا قاعد وتعمل حركات تهيج خلطت كل حركات الرقص اللي الرقصات بيعملوها . انا هجت وانا قاعد . قاعد كاني في night club .. صبيت كاسين وشاورتلها تيجي تشرب كاس معايا . جتلي وهي بترقص واخدت كاس وانا اخدت كاس وشربنا الكاسين ورحعت ترقص تاني وانا وقفت ارقص معاها واتحرش بيها وهي بترقص . لغاية ما خلاص هيجتني ومسكتها عشان ابوس فيها وانيكها .. روني . لا ياباشا انت بتعمل اية انا جاية ارقص وبس انا . (اندمجت معاها) انا حبتك علشان تفرفشيني روني . يا باشا لا مينفعش لا يا باشا انا . انتي خلتيني مش علي بعضي وهاديكي اللي انتي عايزاة روني . بس انا مهري غالي انا . كل طلباتك اوامر بس يلا تعالي روني . لو متعتك هادفع كام ياباشا انا . كل اللي انتي عايزاة مسكتها وكاني بغتصبها وشدتها علي السرير ببوس وبمص شفايفها . وهي تقولي لا ياباشا مش كدة لا ياباشا انا رقاصة محترمة . هجت اوى من كلامها وحركاتها ونزلت فيها بوس وتقفيش ولعب في بزازها وهي عمالة تزقني براحة وكل ما اجي العب في كسها تقفل رجليها وتقولي لا ياباشا سبني سبني ياباشا وانا ولا سائل وعمال العب هيجت اكتر وبقيت بلعب في جسمها اكتر لغاية ما وصلت لكسها وقعدت العب فية وهي خلاص راحت وبقيت ازود في اللعب وهي عمالة تقولي براحة عليا ياباشا براحة كلامها دا دوبني خالص . قلعت هدومي زي المجنون وبقيت اقلعها وانا متخيل فعلا انها رقاصة وواخدها بالعافية وبغتصبها . قلعتها ونيمتها علي ضهرها وهي ساحت خالص تحت ايدي وبقيت العب بزبي علي كسها من برا . وبولعها اكتر واهات خارجة منها ااااااه براحة عليا ياباشا اااااه ولعتني ياباشا اااااه دخلو بئي ياباشا ااااااممممم اااااااه ارحمني ودخلو ياباشا دخلوووو بئي يلا دخلوووو .. مقدرتش اتحمل اهاتها ولا كلامها ودخلت زبي وبقيت انيك فيها بنيك جامد بعمل كل مجهودي علشان افشخها ماهي رقاصة وكل يوم في حضن واحد ولازم اثبت نفسي اني عنتيل . كل دا واحنا بنتخيل ونمثل . انا ارزع وهي تصرخ ااااااه ياباشا اااااه ولعتني ياباشا اااااه ولعتني ياباشا اااااه اوى اوى ياباشا..وانا شغال اوي مش راحمها نيك لغاية ما نزلت في كسها .. خلصت ونشفنا ورجعت قعدت علي الكرسي وسبتها نايمة علي ضهرها وكل دا والاغاني شغالة . شوية عقبال ما جمعت نفسها وجت قعدت علي حجري وحضنتها اوي . بجد اتمتعت اوى مع مراتي حبيبتي والامتع افكارها الجميلة دي . خلصنا الجو الجميل دا ورتبنا الاوضة وقلنا نخرج الصالة ونتفرج علي اي فيلم .. خرجنا وراحت روني تجهز القاعدة عصير والتسالي وبعدين دخلت تغير هدومها . وانا قاعد بتسلي وبتفرج لقتها خرجت وكانت لابسة اليونفورم بتاع الشغل عندها وهو عبارة عن بنطلون ازرق وقميص ابيض وعلية جاكت وجت وقفت ادامي ثواني ولفت . يعني بتفرجني علي اليونيفورم وقعدت جمبي . وانا كل شوية ابصلها وابص للشاشة . وبفكر دماغها اية مع اللبس دا . قعدت تتكلم عن حجات في الشغل وكان انا المدير بتاعها وعيني منها . دخل دماغي اوى الموضوع دا . انا دخلت ولبست بدلة من اللي عندي وكاني في الشغل . واخدتها ودخلنا اوضة مكتب عندي في الشقة . وقعدنا نمثل اني المدير بتاعها وعايز انيكها . وهي بقت تعمل حركات لبونة عشان تهيجني . انا بقيت اتحرش بيها واقولها وطي هاتي الدوسية وهي توطي ادامي وكانت لابسة اندر احمر وكانت بتهلية يبان لما توطي . انا اشوف كدة اهيج اكتر . وفاتحة زرار القميص ومبينة فلقة بزازها البيضة . وانا اشوف كدة اهيج . وبقت تتقصع وتتمرقع قصادي . انا سخنت وقمت من علي كرسي المكتب واتحرش بيها اكتر . وهي تقول تؤتؤ يا استاذ احمد بلاش الحركات دي انا بنت ناس . ويلهوى علي طريقتها في الكلام ونظرتها اللي تهيج ومرقعتها . داكلو خلاني اهيج اكتر وامسكها من وسطها وهي تقولي لاء يا استاذ احمد ميصحش كدة . ااااه متزقنيش يا استاذ احمد حرام عليك انا اد بنتك . يا لهوى علي الهيجان يا ناس . مقدرتش بجد ومسكتها بوس من كل حتة وهي لسة بابسها بتاع الشغل . وبجد المرة دي مسكتها بالعافية وحرفيا كنت بغتصبها . قلعتها الجاكت وبفك في زراير قيصها لغاية ما فتحت القميص . وكل دا ماسكها بالعافية وفكتلها زرار البنطلون . لقتها بتهرب مني . وانا زي المجنون شليت حركتها وكتفت اديها ونيمتها علي كنبة المكتب . كنت نزلتلها البنطلون وانا فكيت البنطلون بتاعي ونزلتة وخرجت زبي من البوكسر . وكل دا زانقها بالبوس والتقفيش . انا بصراحة متحملتش وقمت فاتح رجليها بالعافية وهي استمرت في التمثيل اني بغتصبها . وفتحت رجليها بالعافية وتاخرت حز الاندر بتاعها ورشقت زبي في كسها .. وهي اول ما زبي دخل كسها لقتها قالت ااااااااه ااااااه حرام عليك يا استاذ احمد ضيعت شرفي ومستقبلي . وانا زانقها نيك وهي اااااه ااااااااح اااامممممم ااااااااح براحة يا استاذ احمد انا بنزف . طب سبتي وكفاية كدة . وانا نازل رزع فيها وكاني بنتقم منها علشان هيجتني . اااااه ولعتني يا استاذ احمد ميصحش كدة ااااااه ااااااااح اااامممممم ولقتها عملت نفسها انها ساحت وفتحت رجليها اكتر وانا قعدت ارزع وارزع وارزع فيها .. اااامممممم اااااااه ااااااه نكني وافشخني يا احمد انا بحبك وعايزاك معايا علطول ااااااه ااااااااح اااامممممم اااااااه دخلو اوى يا احمد . نص ساعه نيك ورزع وتغيير اوضاع لغاية ما نزلتهم بس حسيت بنار نازلة من زبي . يلهوي علهيجان اللي كنت فية انا خلاص تعبت النهاردة مش قادر . قمنا ودخلنا اوضتنا واخدنا دوش ومن تعبنا احنا الاتنين نمنا ومدرناش بنفسنا غير تاني يوم .. [B]وهنا انتهي الجزء الثالث واتمني انة يعجبك[/B] [/QUOTE]
إدراج الإقتباسات…
التحقق
1+1
رد
قسم قصص السكس
قصص سكس محارم
الحب والحرمان | السلسلة الثانية ـ حتي الجزء الثالث
هذا الموقع يستخدم ملفات تعريف الارتباط (الكوكيز ) للمساعدة في تخصيص المحتوى وتخصيص تجربتك والحفاظ على تسجيل دخولك إذا قمت بالتسجيل.
من خلال الاستمرار في استخدام هذا الموقع، فإنك توافق على استخدامنا لملفات تعريف الارتباط.
موافق
معرفة المزيد…
أعلى
أسفل