ا
ابيقور
زائر
افكركم بنفسي عشان اكيد نسيتو
انا احمد متجوز اختين من سوريه والي عايز يعرف يقراء اول قصه عندي وهيفهم كل حاجه
طبعا مرام الكبيره وشاميه الصغيره وحماتي ام عمار وابو عمار وحماتي الي مش مخلي كسها نفسو ف حاجه
ومتجوز منار بنت عم شاميه ومرام
___________________________
طبعا انا بقيت عايش ف البيت لوحدي تاني مع مرام وشاميه ومنار والعيال بيتي بقي 3 ادوار كل واحده ليها شقه مرام تحت وفوق شاميه وفوق خالص منار وكل واحده معاها 3 عيال بنات وولاد
وابو عمار اشتري البيت الي كان في المحلات قعد تحت وعمار اتجوز ف نفس البيت فوق
وكانت الدنيا حلوه وكل نص سنه كانت بتزورنا نرمين ام منار كنت بقضي معاها احلي شهر مع بنتها نيك وكنت كل ماحب انيك واحده اخلع العيال عند التانيه وكنت بجمعهم مع بعض ف شقه منار وجسمهم بقي احلي من الاول بقينا ف عمر ال30 والاجسام بقت فايره وملبن ومن الجواز والرضاعه بقت الواحده جسمها لو ضربت رجليها بزازها تتراج من الضربه
وكنت بزور حماتي وحمايا ف المحل بطلع اعاكس فيها ونيكها وسالها ع ابنها عمار وتقولي بينكني
بس ابو عمار معتش بيقدر قولتلها كفايه عليه كده
وبعدين انتي ليه كل مابتكبري بتحلوي اكتر ده انتي بزازك وكسك لسه بينورو وفي واحده عندها 50 سنه جسمها حلو كده ونمت عليها تاني وكملت نيك ف كسها وصوت النيك ف كسها يجنن فضلت كده لحد مانزلت ف كسها وسالتها عن ابنها قالت ف الشغل ومراتو فوق هيا وابنها هيا طلعت جابت ابن ابنها كان عيل عسل عندو سنتين عطتلو 50 جنيه وامه نزلت تسلم عليه كانت زي القمر لبسه عبايه بيتي وطيزها تجنن وبزازها برزه جامد لدرجه ان حلمة بزازها واضحه سلمت عليها وفضلت اتكلم معاهم شويه وانا عيني ع جسمها الي عايز يتهرس تحت مني
روحت واخدت مرام ف الحمام نيك والعيال بره وهيا مرام الوحيده الي بتحس بيه قبل ماتكلم وفضلت انيكها وهيا نزلت وانا نزلت ف كسها واتشطفنا وخرجنا دخلنا الاوضه واخدت ف حضني وهيا قالت لبنك قليل اووي
قولتلها كنت عند امك قالت اها عشان كده
قولتلها نكتها مرتين قالت طب مدام نكتها مرتين ليه تتعب نفسك وتنكني كده غلط
قولتلها مرات اخوك نزلت بعبايه بيتي وجسمها يجنن ده انا لمحت حلمة بزازها ضحكت وقالي عشان كده جاي تعبان طب مانكتهاش ليه وبتضحك قولتلها ياريت كنت اعرف
قالت هيا عجباك اوي لدرجادي قولتلها
بصراحه اووي قالت انت متجوز 3 احلي من بعض وبتفكر ف واحده تانيه وقامت لبست الكلوت علي لبني وبزازها وقفه ومسكتهم وبطلع لسانها وخرجت وسمعت صوت الدش خرجت معاها وقفلت الباب عشان العيال مايدخلوش ودخلت معاها ف الدوش وحضنتها وقفشت ف بزازها وقرص ف حلماتها وهيا تقولي تبقي عايز حاجه قولتلها تعرفي ان انتي الوحيده الي كل اسراري معاها قالت طب عايز ايه قولتلها عايز انيك مرات اخوك قالت لسه مصمم قولتلها ايوه قالت ودي هنجبها ازاي قولتلها امال انا بقولك ليه
ونضفت كسها من البن وطلعنا لبسنا وطلعت عند شاميه كانت منار معاها قعدنا واتغدينا مع بعض وكانت ف عيال ف المدرسه اتوبيس بياجي ياخدهم وكنت عايش احلي عايشه مع احلي 3 سوريين متجوزهم منار وشاميه ومرام كلهم ف سن بعض مرام اكبر ب3 سنين قدي
31 سنه ف عز جمالهم وكنت باكل احلي اكل من ايديهم ونزلت نمت وهما قعدو وبعد العصر صحيت لقيت مرات عمار قاعده معاهم بيضحكو
وكانو قاعدين اودام الشقه ع الكراسي
ومرات عمار زي القمر محج**ه
ووشها حلو وجسمها يجنن دخلت تاني بعد ماسلمت عليها كان معاها ابنها ودخلتلي مرام قالت اعملك تاكل قولتلها لا وفضلت قاعده معايا وقالت سلمي كلمتنا وقولتلها تعالي اقعدي معانا وجات
ايه رايك اجبهالك غصب عنها دلوقتي تنيكها اودامنا وتخلف منك كمان وبتضحك قولتلها دماغك نجسه ضحكت وقالت انا عارفه دماغك فيها ايه سبهالي بس وانا هتصرف معاها
ويوم بعد يوم وسلمي تاجي وايام مرام تروح
وكل ماسال مرام تقولي اصبر بس انت
وكنت بنيك ف منار يوم وشاميه يوم
ومرام دي اكتر ايامي معاها اكتر واحده فيهم بتحب النيك وتعمل الي انت عايزو
وتقعد تقولي علي سلمي وتسخني انها عايزه تتناك اخويا طول مش بينيكها ومحتاجه زوبرك لحد مانزل وكنت بستمتع معاها اوي عن شاميه ومنار
بس منكرش ان جسمهم احلي من بعض وبيحبو النيك اوي بس مش بيقولو كلام زي مرام
مر شهر ع الكلام ده وصحيت ف يوم علي صوت سلمي بتكلم مرام قومت ولبست الشورت وفانله وطلعت لقيت مرام ف المطبخ مع سلمي مرات اخوها وسلمي بعبايه بيتي مجسمها عليها اوي
انا عجبني منظرها رجعت اوضتي ومرام قالتلي صباح الخير وباستني وقولتلها سلمي هنا قالت ايوه قولتلها تعالي اقعدي معايا وجات
قولتلها ماشي مرام قالتلي عندي فكره حلوه قولتلها ايه قالت هقولك بعدين بس تسمع كلامي وتنفذو قولتلها ايه قالت انا هدخل الحمام وانت تخرج تدخل المطبخ براحه هتلاقي سلمي وقفه احضنها من ورا جامد كانها انا قولتلها وحيات امك
قالت اسمع كلامي وملكش دعوه مش هتعمل حاجه قولتلها افردي حست برجلي قالت انت وشطرتك بقي انا قعدت افكر هيا قالت اسمع كلامي يلا وقوم هيا مسكت زوبري وفضلت تدعك في لحد ماوقف وطلعت من الشورت والبوكسر ونزلت تمصو لحد مابقي صاروخ وقالت يلا انت كده جاهز هيا قامت وطلعت وانا مش عارف اعمل ايه قومت قلعت الشورت وبقيت بالبوكسر بس
وفتحت الباب براحه وانا ماشي لقيت سلمي وقفه وضهرها ليه كانت بتعمل حاجه ف المطبخ
انا جمدت قلبي وعيني ع طيزها روحت مقرب براحه وعلطول روحت حضنتها من ورا وحطيت ايدي ع بوقها وايد علي بزها وزوبري مابين طيزها وانا مش عارف اعمل ايه وهيا مصدومه
روحت قولت تعبان اووي يامرام
زوبري ناااار تعالي انيكك يلا وهيا اممممممم قولتلها عرفك مفضوحه العيال نايمه وهيصحو لو سمعو صوتك روحت قرصت حلمة بزها اووووي ونزلت ايدي ع كسها ادعك في من فوق العبايه
ولسه كاتم بوقها وهيا بتحاول تبعد وانا زوبري بحكو ف طيزها وقولتلها انا هدخل الاوضه تعالي ورايا علطول زوبري مش عارف مالو
وحطيت ايدي علي طيزها ودخلت صباع ف بوقها كانها بتمص وكنت عايز اكمل وكنت عايز امشي كفايه كده محسيتش غير بحد بيحضني من ورا عرفت انها مرام ولقيتها بتقولي بصوت واطي اوي كمل انا كملت دعك ف كسها من فوق العبايه مكنتش متحكم ف كسها اوي بس بحاول اهيج فيها وزوبري بحكو ف طيزها جامد وايدي التانيه ع حلمت بزها بقرص فيها وهيا حسيت انها مستسلمه اوووي وانا حطيت ايدي ع بزازها الاتنين وبقيت امسك فيهم وفعص فيهم وهيا اااه اممم اممم وحسيت انها بتهز طيزها ع زوبري
وانا بحك اوووي ولقيت مرام بتقولي شدها ورا شويه انا شديتها ورا شويه وهيا كانها مسنوده عليه ودماغها مالت ع كتفي ولقيت مرام بتبصلها وبتقولها عجبك الي بيعملو فيك جوزي اخويا مش مكفيك وبتسالي جوزي مكفينا ازاي ونفسك تعرفي اووي هو هيعرفك بنفسو وانا بقيت ابوس رقبتها ومص فيها وايدي بتفعص ف صدرها ورقبتها ناعمه اوووي وريحتها جميله فضلت ابوس فيها
ولقيت مرام بتبوس شفايفها وسلمي متجاوبه معاها وانا خرجت زوبري الي حسيت انه مخنوق
ومسكتو وكاني بدخلو ف كسها من ورا وراس زوبري بحشوره ف طيزها كاني بدخلو وبقيت اضرب طيزها وهيا ااااااممممم من بوسه مرام وضربي ع طيزها ولقيت مرام خليتها تلف بقي وشها ليه ومرام حضنتها من ورا ومسكتها من بزازها وتقولي يلا قطع شفايفها ياحبيبي انا هجمت عليها ونزلت في بوس وهيا بتبوس ع استحياء كده وانا كنت مبسوط فرحان اوووي
وسلمي اتجاوبت معايا وبقينا نبوس ف بعض
ومسكت ايديها وخليتها تمسك زوبري وهيا فضلت تدعك في وايديها ناعمه اوووي وانا ببوس ف شفايفها وسمعنا الباب بيخبط ومرام قالت مين كانت شاميه راحت سلمي قالت بعدت وعدلت هدومها انا دخلت اوضتي وكان مفيش حاجه حصلت ودخلت الاوضه زوبري صاروخ مستني سلمي تدخلي لما شاميه تخرج فضلت نص ساعه
ومرام دخلت ونامت حنبي وقالت انبسط قولتلها فين سلمي قالت روحت قولتلها ليه
قالت الرخمه شاميه قعدت معانا لحد ماهيا مشت
قولتلها **** يخربيتك ياشاميه ورنيت عليها هيا نزلت ومرام بتضحك وشاميه بتقول بتضحكي علي ايه قولتلها وقفت واخدت شاميه ف حضني وفضلت ابوس فيها وهيا بتبوس نيمتها ع ضهرها جنب اختها ورفعت عبايتها ونزلت بنطلونها السترتش وقلعت كلوتها ونزلت لحس ف كسها الوردي ومفهوش شعرايه فضلت امص ف كسها ودخلت زوبري ف كسها وفضلت انيك فيها جامد وهيا اااااااه اااااااه وانا بنيكها جامد وكنت بتخيل سلمي تحت مني لحد منزلت ف كس شاميه وهيا مبسوطه اووي بالنيكه دي ووشها منور مرام نزلت لحست كس اختها نضفتو ولبست وطلعت فوق
وانا زي منا ومرام تقولي عايزاك توفر صحتك يومين كده عشان اجبهالك تاني هنا وهتبقي لوحدكم قولتلها هيا قالتلك حاجه لما شاميه دخلت قالت لا هيا كانت مبسوطه وبتتكلم عادي دي حتي وهيا ماشيه حسست ع طيزها وهيا ابتسمت
قولتلها ازاي وصلتيها لكده
قالت بسيطه اصل اخويا ممكن يغيب عن البيت بالاسبوع وانا كنت بقعد اقولها ان انت كل يوم مع واحده وبتشبعنا كلنا وبتجمعنا مع بعض ف ليله الجمعه وهيا كانت بتسمع روحت مسكتها من حلمت بزها وقولتلها بقي اخويا يغيب عن الجمال والحلاوه دي ده لو كانتي مع جوزي مكنش رحمك
وهيا قالتلي انتي ازاي متجوزيه انتي واختك وانا قولتلها ع انك غيرت اسمي وكده عشان بتحبني وانت كنت متجوز اختي واختي وفقت
واتجوزنا ومنار كمان اتجوزها وتعرفي منار دي كانت متجوزه راجل خول ولما جات هنا احمد نام معاها بسبب عمتها وعجبتو وعجبها وصممت ماتسفرش واحنا عشان بنحبها طلبنا من احمد يتجوزها وفعلنا هيا اطلقت واتجوزت واحمد بيحبنا كلنا زي بعضنا وقالي كمان لو سلمي مكنتش مرات اخوك كنت اتجوزتها قالت بجد قالك كده قالت ايوه تعرفي باماراه ايه فكره يوم ماجه عند امي وانتي نزلتي حكالي كل حاجه ولبسك الي كان حلماتك برزه منو وطيزها الي جننتو ويومها فضل ينيك في طول اليل ويجيب سيرتك وسيرت جسمك ومن يومها بقيت اتكلم معاها ف الجنس وامسك بزها وقولها اخويا مصو انهارده ولا لا
وضرب طيزها لحد ماكلمتها عنك وكانت رفضه ان انا اجيب سيرتك كانت خايفه لحد ماجبتهالك هنا وقولتلك اعمل الي قولتلك عليه وانت شوفت الي حصل كنت فرحان بكلمها اوي فضلنا كده اتغدينا والدنيا تمام اليوم ده طلعت عند منار
منار دي بقي جسمها بعشقو وسط رفيع وبزاز ملبن وطيز عريضه وكس تدخل زوبرك ناااار جووووه منو طلعت ل منار ونزلت العيال تحت عند شاميه ينامو مع عيالها كل ليله كده مع اي واحده عشان ناخد راحتنا ودخلنا اوضه النوم وهيا لبسه قميص نوم وانا لابس البوكسر بس هيا كانت بتحب الرقص اوي بقت ترقصلي وبزازها تروح يمين وشمال وكذالك طيزها كنت بقوم ارقص معاها وانا بقفش فيها وشيلتها واخدت ع السرير
ونمت عليها طلعت بزازها وقعدت امص فيهم لما هريتهم مص وحلماتها بقت بتنور من كتر المص وحلمة بزها وقفين اووي تاخدهم ف بواق تمص فيهم وهيا تطلع ااااه من نار فضلت امصمص ف بزازها ونزلت لكسها لحستو حته حته ونمت ع ضهري وهيا مكست زوبري مص وتبلع بضاني
فضلت تمصلي وكنت ف دنيا تانيه وهيا راحت طالعه ع زوبري ورفعت قميصها وقعدت بكسها ع زوبري وفضلت تحك كسها ع زوبري وانا مغمض عيني وهيا بتحك اوووي وكسها بينزل عسل ع زوبري هيا مسكت دماغ زوبري ودخلتو ف كسها
وبقت تروح وتاجي ع زوبري وصوتها يجنن وانا متمتع اووي بيها مكنتش بتنط ع زوبري كان زوبري ف كسها وهيا رايحه جايه عليه وده مكيفني اوووي وانا ماسك وسطها وبزازها الي بره القميص واهاتها العاليه وفضلت كده لحد ماهيا نزلت ع زوبري وفخادي الي عرفتو عن السوريين انهم بيحبو الجنس اووووي
نيمت منار ع بطنها ورفعت قميصها ودخلت زوبري ف كسها من ورا ونمت عليها وزوبري بحركو براحه ف كسها وفضلت انيك فيها براحه وطيزها تجنن وطريه وانا زوبري ف كسها وبخبط ف طيزها وكانت تعمل صوت يجنن فضلت انيك ف منار بنفس الوضع لحد مامسكت وسطها ورفعتها شويه
ووشها ف الارض وكملت فيها نيك نيمتها ع ضهرها ورفعت رجليها ع كتفي ونزلت فيها نيك ربع 10 دقايق نيك بنفس الوضع ونزلت ف كسها لبني واخدتها ف حضني ونمنا لحد الصبح
فطرت معاها وطلعت اشوف المحلات واخد الايجار وسلمت ع حمايا وقعدت معاها وكان معايا بنت شاميه البنت زي القمر شبه امها وسالت ع عمار كان فوق ف الشقه وطلعت سلمت ع حماتي وبوستها وسالتها عن ابنها قالت فوق فطر وطلع قعدت مع حماتي اكلمها ف اي حاجه وكنت بتحرش بيها ويدوب لسه بدعك ف كسها واحنا ف المطبخ لقيتها بتنزل وغرقت عبايتها وكلوتها مكنتش لبسه حاجه تخت العبايه غير الكلوت وانا سالتها قالت عمار كان بيفطر معانا ولما ابوه نزل ومراتو طلعت قفل الباب وفضل ينيك في ونزل ف بوقي ونزل يلحس كسي عشان انزل مراتو سمع صوتها ع السلم عدلت نفسنا وهو طلع من شويه وانت جيت وانا مولعه قولتلها يعني حظي حلو بقي ان عسلك ينزل ع ايدي وهيا مبتسمه قولتلها مرات ابنك لسه ماتعرفش انه بينيكك قالت لا دي تفضحنا وفضلت اتكلم معاها وعمار نزل سلمت عليه وقعد يتكلم معايا ومراتو وابنو نزلو سلمت عليها وهيا ولا كان في حاجه حصلت ووااااااه ع لبسها الضيق الي وقف زوبري وهيا بتبصلي وفضلت اتكلم مع عمار وطلعنا ع السطح انا وهو بقي يتكلم معايا وقالي دول 5 الاف قولتلو انت معاك فلوس قالي ايوه قولتلو لو محتاج قولي قالي كتر خيرك انت عملت الي معملوش ابويا معايا قولتلو بعد كده لما تنام مع امك ماتنزلش فيها وتمشي خليها تنزل الاول عشان ماتتعبش ولا خلاص مراتك نستك امك قالي غصب عني سلمي نزلت ف انا طلعت بسرعه قولتلو امك بسلم عليها وقعدت معاها ويدوب لسه بحسس ع كسها لقيتها بتنزل عسلها قبل ماتنيك امك لازم تحليها تنزل عشان تنيكها وهيا مرتاحه قالي تمام
قولتلو عامل ايه ف شغلك قالي تمام قولتلو انت بتنام بره البيت قالي بكون ف سفر غصب عني
قولتلو **** يعينك ونزلت سلمت ع حماتي وقولتلها تبقي تعالي العيال طول النهار يقولو ستو ستو قالت بكره هجيلكو وانا بصيت ل سلمي وهيا فهمت ان انا عايزها تاجي وهيا مبتسمه وعمار طلع وسلمي قولتلها مفيش شويه شاي
هيا دخلت تعمل وانا قولت ل حماتي وصيت عمار عليك وتعالي بكره نعمل عليك حفله انا والبنات لحد ماتنزلي الي جواك كلو جهزي نفسك ياقمر وهيا مبسوطه قولت انا عطشان التلاجه فيها ميه ساقعه قالت ايوه قولتلها هدخل اشرب
دخلت المطبخ وسلمي وقفه وهيا حسه برجلي
قولتلها ازيك ياسلمي قالت كويسه قولتلها مش عايزه تاجي تزورينا بقي قالت مش فاضيه
قولتلها تعالي بكره مع حماتك هيا قالت خليها بعد بكره يكون عمار سافر قولتلها ماشي هستناك
وقبل ماطلع حضنتها جامد من ورا
ومسكت بزازها وبقرص حلماتها وهيا بتقولي بلاش هنا انا قولتلها نفسي اكلهم بسناني اووي
انا ضربت طيزها وخرجت قعدت مع حماتي وعمار نزل مغير هدومو شربنا الشاي ونزلت مع عمار وسلمت ع حمايا وروحت اشتريت حاجات للعيال
وروحت البيت وفضلت معاهم لحد الليل مدخل والعيال نامت وطلعت فسحتهم بالعربيه وجبتلهم كل واحد طقم حلو وعرفتهم ان حماتي هتاجي بكره وهما عرفين هيحصل ايه
وروحت ونمت ف حضن شاميه بس من غير ماعمل حاجه ونمت ف حضنها صحيت فطرت معاهم والعيال فطرت وكنت عملهم مرجيح ع السطح يلعبو فوق وطبعا السور عالي اوي وكانو طول اليوم فوق وكنت عايش احلي عيشه معاهم من متعه ونيك وكل حاجه وبعد العصر حماتي جات سلمت عليها ببوسها ف شفايفها ومسكت بزها وهما بيضحكو وبقو قاعدين مع بعض
واخدت تلفون مرام واخدت رقم سلمي ورنيت عليها برقم غريب ردت عليه قالت الو قولتلها ازيك ياسلمي قالت مين قولتلها احمد قالتلي اها ازيك ف حاجه ولا ايه قولتلها لا مفيش بس حبيت اطمن عليك ضحكت وقالت انا كويسه قولتلها جوزك عندك قالت لا بره قولتلها لما اجي اطمن ع حماتي بقي ضحكت وقالت هيا عندك من ساعه قولتلها اصل انا قاعد لوحدي وكنت عايزك تقعدي معايا قالت انت متجوز 3 مفيش حد يقعد معاك
قولتلها سلمي قالت نعم قولتلها انتي حلوه اووي
سكتت وقالت **** يخليك قولتلها تعرفي لو مكنتيش مرات عمار كنت طلقتك منو واتجوزتك ضحكت وقالت كده هبقي الرابعه قولتلها وايه المشكله قالت لا خليني كده
قولتلها هتاجي بكره امتي قولتلها عايزك تنامي معانا بكره قالت مش عارفه لازم اقول ل عمار
قولتلها هتقوليلو ايه قالت هروح انام مع انهارده مع مرام قولتلها بلاش تقوليلو مش هيوافق قالت ليه قولتلها انا واثق من كده
طب ايه رايك اجيلك انا ومرام ننام عندك بكره
قالت مش عرفه قولتلها انتي حره المهم تاجي بكره واتا هستناك تنامي عندنا بكره
وصدقيني هتنبسطي اوووي معانا قالت ماشي
قولتلها لبسه ايه قالت هدوم البيت عادي
قولتلها ايوه الي هيا ايه قالت نفس العبايه الي شوفتني بيها امبارح قولتلها ايوه حلوه اووي تجنن عليك ممكن اطلب منك طلب قالت ايه
قولتلها وانتي جايه بكره عايزك تاجي بنفس العبايه قالت حاضر قولتلها لو عند اضيق البسي
قالت اشمعنا قولتلها هتعرفي لما تاجي
هخليك تدوقي طعم السوري قالت طعم ايه قولتلها احلي عصير سوري طازه بتعملو منار وشاميه ومرام وانا عارف انها مش عرفه قصدي ايه وهيا قالت ماشي
قولتلها لسه مش عايزه تطلقي وبضحك
قالت انا هجيلك بكره تعمل الي انت عايزو
من غير ماطلق قولتلها ماشي وانا هستناك
بس هعيشك احلي ليله ف حياتك وعلفكره جسمك يجنن حلو اوووي قالت امم شكرا
قولتلها عجبك بتاعي وانتي مسكاه هيا سكتت وقالت لو عندك واتس كلمني واتس عشان خايفه عمار يطلع وانا مش واخده بالي قولتلها ماشي قفلت معاها وكلمتها رسايل واتس
قولتلها عجبك بتاعي قالتلي حلو اووي
قولتلها وانتي ايدك كانت نعمه اووي عليه تعرفي لما مشيتي مسكت شاميه فضلت نايم معاها وكنت مغمض عيني ومتخيلها انتي لحد لما نزلت جواها ونزلت كتير اوووي هيا فضلت شويه سكته وقالت
عشان خطري بلاش كلام ف الحاجات دي
قولتلها ماشي بس مش هتقولي لابسه ايه تحت العبايه قالت انا مش لبسها اصلا قولتلها امال لبسه ايه قالت قميص نوم قولتلها لونه ايه قالت اسود
قولتلها لبسه حاجه تحتو قالت ايوه الدخلي
قولتلها لونهم ايه قالت احمر قولتلها ايه الي احمر
قالت الدخلي قولتلها والي تحت الكلوت لونه ايه
سكتت ومردتش ترد قولتلها خلاص ماتقوليش بكره انا هشوفو بنفسي وانا بلحس في
وهيا بتقراء ومش بترد قولتلها العبي ف كسك ونزلي عسلك يلا وهيا مش بترد وصورت زوبري وهو وقف اوي وبعتهولها وقولتلها شوفي عامل ازاي من غيرك نفسي ادخلو فيك اووي من يوم ماتجوزتي عمار وانا معجب بيك وبجسمك
روحت رنيت عليها هيا ردت ف اخر الرنا
بقولها الو قالت الو قولتلها روحتي فين قالت معاك اهو قولتلها بتحبي الحس قالت امممم
قولتلها كنتي بتلعبي ف كسك وانا ببعتلك الرسايل صح قالت مش هقول قولتلها طيزك حلوه اووي ياسلمي لما بشوفها مابقدرش امنع نفسي عنها لازم احط زوبري بين طيزك قالت كفايه بقي اقفل عشان عمار ممكن ياجي دلوقتي
قولتلها ماشي بس بكره هستناك خودي حبوب وانتي جايه عشان مش هرحم كسك من النيك والبن هيا قالت سلام بقي وبتضحك وقفلت
وانا زوبري ولع من كلامها البت سخنه اوي
نزلت طلعت فوق السطح كانو قاعدين مع العيال السطح متغطي بصاج عشان محدش يشوف لو عالي عني وقعدت معاهم كنا قبل المغرب بشويه
فضلت قاعد وانا عيني ع حماتي والكل معاها وبتخيل جسم سلمي يبقي معاهم ااااااه
ولما الجو ضلم نزلنا تحت واتعشينا
ونزلنا عيال منار الي فوق خالص ينامو عند شاميه
وطلعت منار وانا مع حماتي وكنت قايل ل شاميه ومرام كل واحد ينيم عيالو ويطلع وانا مع منار وحماتي ومنار بقميص نوم وحماتي بعبايه البيت
وانا بفانله وبوكسر قعدت حنب حماتي قولتلها الليله ليلتك ياعروسه هنصفيك النهارده من العسل
وهيا بتقول انا معتش قدره ليكم قولتلها ماتقوليش كده ياقمر ده انتي بعشره من البنات دي ده انتي اي زوبر يدخل فيك يدوب زي السكر وقربت منها ومسكت بزها وشاورت ل منار تبداء يلا ومنار قربت من حماتي واخدت شفايفها ف بوسه جامده وانا مديت ايدي ف عبايه حماتي العب ف بزها حسيت انها مش لبسه ستيان
قولتلها قومي اقلعي العبايه هيا بعدت من ايد منار بالعافيه ومنار وقفت وقلعتها وقعدتها تاني وكملت بوس فيها وحماتي مندمجه اووي مع منار انا ببص ع صدر حماتي الي بارز من القميص حطيت ايدي علي بزها خرجتو قميص النوم ليه حمالات بس مش لبسه ستيان مديت ايدي لكسها كانت بدون كلوت وانا بعبصتها ف كسها وكسها مبلول من هيجانها طلعت بزازها وبقيت امص فيهم
واقرص حلمات بزازها وحماتي تطلع اااه تدوب اي زوبر اودامها قولتلهم انا زوبري مش مستحمل كفايه الي حصلي انهارده انا عايز انيك مش ناقصه هيجان اخدتهم ل اوضه النوم قولت ليهم يعملو وضع 69 وحماتي نامت ع ضهرها ومنار طلعت فوقها وبقي يلحسو لبعض وصوتهم يجنن وانا قلعت خالص وروحت عند وش منار وهيا شافت زوبري اخدتو تمصو وتبلعو وخرجتو ومسكتو وحطتو ف كس حماتي وانا دخلتو ف كس حماتي وبقيت انيكها وحماتي تصرخ من سرعتي ف النيك ومنار بصالي وعنيها ع زوبري وهو ف كس حماتي وهيا فاتحه كس حماتي وتدعك ف زنبورها وانا شغال نيك طلعت زوبري منار مصتو قولت ليه يلا دورك وهيا نزلت تكمل لحس ف كس حماتي
وانا وقفت وراها دخلت زوبري ف بوق حماتي كاني بفحر ف الارض وبقيت ادخلو للاخر وهيا تمص ودخلتو ف كس منار وبقيت ماسك طيز منار وزوبري ف كسها تصرخ وانا بنيكها جامد وبتخيل سلمي الي تحت مني وانا مش عارف مش عايز انزل ليه فضلت انيك فيها خرجت زوبري ونمت ع ضهري ولقيت منار علطول قعدت قلعت القميص وقعدت ع زوبري ودخل ف كسها وبقت تتنطط
ع زوبري وتصرخ جامد اااااه اااااه وانا حماتي اخدتها ف بوسه قولتلها عملك مفاجاءه حلوه اووي قالت مفاجاءه ايه قولتلها هقولك وانتي تحت مني فضلت منار تنط ع زوبري ولما حسيت ان انا قربت قولت ل منار ابعدي هيا علطول بعدت عرفت ان انا عايز انزل ف كس حماتي قولت ل حماتي نامي ع ضهرك هيا نامت وفتحت رجليها وانا ببص ع منار لقياها قاعده وفاتحه رجليها وكسها يجنن وعمال تبص علينا
وقولت ل منار عايزك ف حاجه نزلنا قولتلها عايزك من غيرك ماهيا تاخد بالها تصوريني وانا بنيكها قالت ليه اول مره تقول كده يعني قولتلها بكره هتعرفي عملك مفاجاءه هتعجبك اووي قولتلها عشان اريحك هخبي عنيها وانتي صوري فيديو قالت كده احسن اخدت كلوت منار ولبستو ل حماتي ع وشها قالتلي ليه ده قولتلها ملكيش دعوه ياكسمك اتناكي وانتي سكته ودخلت زوبري ف كس حماتي هيا اااااه وانا دخلت زوبري للاخر ونمت عليها ومنار بقت تصور وانا نازل مص ف بزاز حماتي وهيا تصرخ وانا بنيك فيها جامد ونزلت بوس ف شفايفها ونزل تاني ع بزازها امصمص فيهم وهيا اااااااه اااااه كمان ياحبيبي كمان اوووي فضلت انيك فيها 10 دقايق وزوبري هينفجر ف كسها نزلت لبن كتير اوووي ف كس حماتي وهيا اااااااه سخن اوووي ياحبيبي وانا بقولها لسه ياكسمك اصبري ولسه عنيها مقفوله واخدت تلفون من منار وقولت ل منار نضفي زوبري هيا نزلت ع زوبري مص وانا بصورها وقعظت وخليتها تكمل لحس كس حماتي وانا بصور جسم حماتي ومنار عرفه ان حماتي ع اخرها فضلت تمص ف زنبورها لحد ماحماتي صرخت ونزلت ف وش منار عسلها والمنظر يجنن اووي احلي من افلام السكس وحماتي بقت بتنهج
قفلت الفيديو ونظت حماتي ابوس فيها ومنار تمص بزازها بعد ربع ساعه بناتها دخلو علينا وقالو اتاخرنا منار بتضحك قالت خلاص شبعنا
شاميه قالتلها بس ياشرموطه امي مش بتشبع ولقيت الاتنين بيقلعو ومرام راحت ل كس امها تلحس في وانا بشوف وش امها الي عنيها عماله تغمض وشاميه لقيتها بتنام بيني وبين امها واخدت بز امها تمصو ومنار اخدت البز التانيه وانا بتفرج وصورتهم فيديو دقيقه ع الحال ده وحماتي صوت اهاتها يجنن فضلو ال3 يمصو ف جسمها وحماتي نزلت 5 مرات ف اليوم ده والبنات كلو واحده فيهم مرتين وانا زوبري كان عايز ينيك بس انا وفرت صحتي وشاميه ومرام كل واحده راحت شقتها وانا نمت مع منار وحماتي ف حضن بعض وصحيت وحماتي نايمه حنبي كانت الساعه 8 الصبح حطيت ايدي ع كسها وفضلت ادعك وهيا صحت وبقت اهاتها شغاله معايا وانا بمص بزها لحد مانزلت تاني وكان جسمها بيرتعش واخدتها واتشطفت انا وهيا والساعه 10 هيا روحت وانا صبحت ع سلمي وعرفت ان جوزها سافر الفجر
وبقيت اتكلم معاها كلام عادي وقولتلها الليله ليلتك ياعروسه وهيا بقت متجاوبه معايا ف الكلام عن الاول خالص وقولتلها عملك مفاجاءه هتعجبك اوي لما تاجي وكنت نفسي انيكها ف التلفون بس هيا موفقتش وهيا كانت عندها 22 سنه صغيره وجسمها نااار اليوم عده كانو سنه
اليل دخل ومرام الوحيده الي عرفه ان سلمي هتاجي والعشا سلمي كلمتني وقالت اخويا هياجي يوصلني قولتلها ماشي واخوه اصغر منها بخمس سنين قعد شويه وبعدين روح واحنا كلنا قاعدين مع بعض واتعشينا وانا عيني ع طيز وبزاز سلمي الي شاميه ومنار هياكلوها بعنيهم
الساعه بقت 11 والعيال نامت وعيال مرام طلعو فوق وبقيت انا ومرام وسلمي بس وكنت معرف منار وشاميه ماينزلوش غير لما اقولهم ع التلفون
وانا قولت ل سلمي بتعرفي ترقصي قالت مرام دي غازيه دي مرات اخويا وعرفاها وقالتلها قومي ارقصي لجوزي يلا وهيا بتقوم ضربتها ع طيزها وقالتلها يلا ارقصي عشان احمد يمتعك يالبوه وسلمي قامت ترقص ومرام مشغله الطبله ودي ترقص وكان رقصها نااااار بتهز ولا اجدعها غازيه قولت ل مرام سخنيها قالت عنيه مرام قامت وقعدت ترقص معاها وتمسك بزازها وطيزها وتبوس فيها وعيا مسكه طيزها تضربها ع طيزها وانا بتفرج وقلعت كل هدومي وزوبري وقف اووي قومت اخدت سلمي بحضني وزوبري ف طيزها فضلت انيكها من فوق العبايه وفعص ف بزازها كانو كبار وحلوين فضلت افعص فيهم وقولها محرومه من النيك ياكسمك انا هشبعك من النيك
وفضلت اانيك ف طيزها من فوق العبايه
وقولتلها اقلعي يالبوه هيا قلعت عبايتها
وكانت لبسه تحت بضي وبرموده مرام قلعتها والستيان والكلوت وراحت ضربتها ع بزها بتقولها حد يلبس كل ده وهو رايح يتناك وقلعتها الستيان واااه ع بزازها وقفه وحلماتها بني فاتح انا زوبري شد اووي ونزلت مرام قلعتها الكلوت
وزقتها ع الانتريه ورفعت رجليها وقالت اتفرج ع كسها ياحبيبي انا ببص ل كسها ااااااااه يجنن
انا قربت من كسها وحطيت صباعي ع كسها وهيا اتهزت كده وخرم طيزها اتفتح لوحدو انا عجبني منظرها اوووي بليت صباعي الوسطاني وتفيت ع خرم طيزها ودخلت صباعي واحده واحده ودخل بسهوله وهيا امممم امممم اااح وانا عرفت ان طيزها مفتوحه طلعت صباعي وحطيت ايدي ع كسها احسس علي وبقيت افتح كسها واتفرج علي كسها من جوه وقولت ل مرام تخرج لما انادي عليها خرجت مرام وقفلت الباب انا وقفت سلمي ع الارض وبقيت اتفرج ع جسمها وقرب منها وحط زوبري مابين طيزها ومن وشها احكو ف كسها واخدت حلماتها مص وبدل مابينهم قولتلها
مش عايزه تشوفي المفاجاءه قالت ايه هيا
مسكت تلفوني ووريتها صوره وانا زوبري ف كس حماتي والكلوت مخبي عنيها حطت ايديها ع بوقها ومستغربه وقالت انت بتنام معاها
قولتلها انا بفشخها حماتك دي احسن ماتتناك بره وروحت مدخل صباعي ف كسها وهيا ااااه وانا بدخلو جامد بقولها ده انا بفشخها ف كسنا وطيزها وهفشخك زيها يلا ياكسمك عايزك تقطعي كسك من الدعك عشان انيكك هيا طلعت ع السرير وانا نمت عليها ونزلت فيها بوس وزوبري فوق كسها
فضلت ابوس ودعك زوبري ف كسها
قولتلها يلا ياكسمك ادعك ف كسك يلا وريني انا وقفت وهيا غمضت عنيها وبقت تدعك ف نفسها ايد ع كسها وايد ع بزها وانا بتفرج
وهيا مغمضه عنيها وبتدعك كسها انا نمت جنبها واخدت بزها ف بوقي وهيا بتدعك ف كسها........
الجزء الثاني
__________-_________-$_____"
سلمي نايمه ع ضهرها وبتلعب ف كسها وايد ع بزها وانا اخدت بزها ف بوقي قعدت امص في
ومسكت بزها التاني قعدت افعص في
وقرص حلماتها اووي وهيا اااااه ااااه بصتلها وهيا وشها احمر نزلت ايدي ع بطنها بحسس عليها
قولتلها اخيرا بقيتي تحت مني
من اول ماتجوزتي عمار وانتي عجباني اووي
وجسمك بقي احلي اوووي من الاول الف مره
ونزلت بايدي علي كسها كان رطب اووي من عسلها هيا غمضت عنيها وانا ايدي ع كسها قولتلها اتناكتي قبل كده من حد غير عمار قالت لا
قولتلها عمار بيشبعك نيك قالت امممم
قولتلها امال بتتناكي وهو مسافر ليه
ودخلت صباعي ف كسها وهيا بصالي وانا بقولها عايزه تتناكي من زوبري خرم طيزك احمر اووي عايزه تتناكي من طيزك وهيا بصالي بتشاور بدماغها انا فضلت ادعك ف كسها وعيني ف عنيها بقولها اخيرا ياشرموطه هنيكك كسك حلو اوووي
دخلت صباع ف طيزها والتاني ف كسها وهيا اااه وانا بدخل وطلع وهيا فاتحه بوقها قولتلها يلا عشان كسك هيتهره نيك انهارده هتروحي بكره مش قدره تمشي يامرام دخلت مرام وطلعت ع السرير قولتلها اقعدي بكسك غلي وشها خليها تلحسلك مرام قربت من سلمي واخدت شفايفها ف بوسه وقالتلها كان نفسك تعرفي احمد بينام معانا ازاي هتعرفي كل حاجه دلوقتي طلعت بكسها ع وش سلمي وبقت تحك كسها ف وشها كانها قعده ع زوبر وانا نزلت مابين رجل سلمي ونزلت بوشي لكسها وطلعت لساني اخد العسل الي ع شفايفها وبلعو وبالساني دخلتو مابين شفايف كسها
وفضلت الحس كسها جامد وشفايف كسها كانت تجنن بقيت امص فيهم كاني بمص شفايفها ودخلت لساني ف كسها وانا بمص ف كسها ونزلت بالساني لفتحت طيزها كانت لونه احمر وواسعه شوي دخلت صباعي في ولحست كسها ونزلت بالساني احركو ع خرم طيزها
روحت وقفت ع ركبي ووقفت اودام مرام هيا مسكت زوبري تمص في اووي وتوف عليه وانا باصص ل سلمي وهيا وشها غرق من عسل مرام ولسه بتلحس كسها طلعت زوبري ونزلت ع وش سلمي وضربت زوبري ع وشها وعلي عنيها وهيا بصالو وروحت مابين رجليها فتحتهم عن بعض
وكسها يجنن وخرم طيزها المولع ومسكت زوبري ودخلتو براحه ف كسها وهيا ااااه ااااااه ومرام بتطلع اااااه جامده وتقول ااااه براحه ياشرموطه كسي وانا بدخل زوبري وكسها كان ضيق شوي وده كان محلي النيك دخلت زوبري للاخر وهيا مولعه وهيا بقت تهز ف وسطها وانا بقيت ادخلو وخرجو براحه ومرام ااااااه اوووي ياشرموطه الحسي كمان واتا بنيك ف كسها وفاتح رجليها وزوبري داخل طالع ف كسها وانا بنيكها ولقيت مرام نزلت جنبها وفضلت تبوس شفايفها وتمص بزها وانا بنبك فيها وفاتح رجليها ع الاخر وكسها كان ضيق وده الي ممتعني اكتر وانا بنيك ومبسوط اوووي ومرام واخده شفايفها بتهرس فيهم وانا بقيت ازود ف النيك وهيا اااااااااه ومرام تبوس شفايفها عشان الصوت وانا هديت شويه وسلمي اااااه ااااااه وكسها بيرتعش من النيك نمت عليها وزوبري ف كسها دخل للاخر وهيا بصالي ونزلت ع بزازها امص فيهم وزوبري لسه ف كسها ماتحركش
ونزلت ع شفايفها مص ولقيت مرام بتقولي حبيبي خمس دقايق وجايه هعمل حاجه مهمه وانا ببوس ف سلمي وسمعت صوت الباب بيتقفل
وانا بقيت انيك ف سلمي وبقولها كسك ضيق ياسلمي وبنيكها براحه وعيني ف عنيها وهيا بصالي قالت واسعو وانا زوبري ف كسها وحاسس بسخونة كسها الي مولع ف زوبري
قولتلها كسك ناااار عمله حسابك عايز انزل ف كسك قالت اممم عملت حسابي نزل ف كسي
انا بنيكها برومانسيه وقولتلها عايز انيك طيزك قالت هتوجعني اوووي قولتلها مش هيا مفتوحه
قالت اها بس بتاعك طخين عن بتاع عمار
قولتلها ياريت مكان فاتحه كنت هفتحها انا
قولتلها عايزه تتناكي ازاي من طيزك
بلعت ريقها وقالت نام فوقي بس دخلو براحه عشان خطري قولتلها حاضر هدخلو براحه
وانا زي منا بنيك ف كسها وباصص ع وشها وعنيها الي بتقفل وتفتح قولتلها يلا طلعت زوبري كان مليان عسل من كسها ولقيتها قلبت نفسها ع بطنها وانا نمت فوقها وزوبري مابين طيزها وفضلت احك زوبري فيها وكاني بنيكها وبقولها طيزك حلووه اوووي كنت هتجنن عليها لما بشوفك بالعبايه كنت عايز اقوم انيكها اودام جوزك
قالت يلا دخلو براحه وانا وقفت وهيا فاتحت طيزها الاتنين وشوفت خرم طيزها كان وردي ومفتوح شوي انا حطيت صباعي جووه وطيزها كانت بتقفل وتفتح عليها وتخيلت زوبري كده وطيزها بتقفل عليه كده مش هستحمل اكمل معاها انا مسكت زوبري وحطيت راس زوبري ع طيزها وبقيت ازوق في وهو بيدخل بالعافيه دخلت حزاء من راس زوبري وهيا اااااه وانا كملت ودخلت راس زوبري ف طيزها وهيا ااااااااااااه وسابت ايديها الي كانت ماسكه طيزها واتا نمت فوقها ورافع وسطي عشان زوبري مايدخلش فضلت كده ونزلت واحده واحده وزوبري بيدخل ف طيزها وهيا ااااااااه براحه براحه وانا بدخل لما دخل نصو وهيا صوتها فضحنا وانا مش مهتم وطيزعا الضيقه اووي ع زوبري ومن هيجاني دخلتو كلو ف طيزها وهيا اااااااه طلعوواااااااااااه
اااااااااااه وانا نايم فوقها وحاسس بخرم طيزها بيقفل ع زوبري كانو هيقطعو وانا مبسوط اووووي بقيت ارفع وسطي ونزل وزوبري شغال ف طيزها وكل ااااه بتطلع منها بتزودني اكتر ف النيك
وهيا اول ماطلعت اااه جنسيه بصوت يجنن عرفت ان كده خلاص اخدت ع زوبري وبقيت انيكها ف طيزها مع اهات منها تجنن وانا بنيك ومبسوط بالي بيحصل مش مصدق ان مرات عمار اخو مراتي شاميه ومرام تحت مني وزوبري ف طيزها الي لما اتجوزها كنت بحلم انيكها معاه ف ليله الدخله وبقيت انيك ف طيزها وهيا اهاتها بقت بتزيد وبصوت واطي وانا بنيك ف طيزها فضلت انيك ف طيزها 5 دقايق وكنت بخرج زوبري ودخلتو كان بيدخل بسهوله ف طيزها خرم طيزها اخد مقاس زوبري وتفتح عليه
وانا بنيك فيها ولما حسيت ان انا قربت طلعت زوبري نزلت بوس ع ضهرها لحد طيزها فضلت اضرب طيزها وفتحت طيزها وخرم طيزها بقي واسع شوي واحمر من جووه وانا ببص ع منظر كسها وطيزها دخلت زوبري ف كسها ونمت عليها وبقيت انيك ف كسها وهيا ااااه جامد جامد وانا بنيكها جامد ولقيت سلمي بتصرخ وايديها تحت كسها بتدعك في وعسلها نزلت ع الفرشه وانا زوبري لسه ف كسها وانا بنيكها وراس زوبري مولعه فضلت انيك ف كسها وبطني تخبط ف طيزها وصوت النيك مالي الاوضه محستش غير بالبن زوبري بينزل ف كسها وهيا اااااااه ااااااح اااااح سخن سخن اووووي وانا اااااه ااااه كسك ناااااار ياسلمي ونزلت لبن كتير ف كسها
خرجت زوبري وهيا نامت ع ضهرها وبقت تلعب ف كسها وتاخد لبني تحطو ع بزها وتدعك في وبصالي ومبتسمه قولتلها انا لسه ماشبعتش منك
لسه كمان انتي طول اليل هتتناكي هخليك تنزلي كل العسل الي جواك واخدتها احنا الاتنين ملط وطلعنا مكنش حد موجود اخدتها للمطبخ واكلنا ع السريع وشربنا عصير وانا كنت باكل وحضنها من ورا وزوبري فوق طيزها وبقيت اتكلم معاها
ف الجنس جسمك يتاكل اكل
هيا كانت مكسوفه من كلامي شويه وانا زوبري فوق طيزها وانا بقولها انا لسه كنت راكب فواق وزوبري فشخ طيزك وكسك ونزلت ف كسك ليه لسه مكسوفه بصتلي وقالت عشان خطري ماتضغطش ععليه انا مش مصدقه الي حصل
انا لزقت فيها وزوبري دخل مابين كسها
وانا مسكت وسطها وبقولها انتي دلوقتي بعتبرك مراتي الرابعه وانتي ملكي وملك زوبري
ومسكت كسها وبقولها كسك ده ملكي دلوقتي
وانتي مش كنتي عايزه تعرفي ازاي بقدر انيك التلاته انهارده هعرفك بنيكهم ازاي مع بعض واخدت بزها ف بوقي امص فيه ولعب بالساني ف حلماتها وبقيت ابدل مابينهم وقرص بزها اووي
وزوبري بيخبط ف بطنها انا نزلت ع كسها وهيا فاتحت رجليها واخدت كسها كلو ف بوقي وامص في وطعمو يجنن هيا طبعا كانت نضفت كسها
فضلت امص ف كسها وهيا امممم اممممم وانا بلحس وقولتلها انزلي يلا ع زوبري مصيه هيا نزلت ع ركبتها ومسكت زوبري تدعك في واخدت راسو تمصو وواحده واحده اخدتو كلو وبقت تمص جامد وهيا بتمص بحتراف اوووي وانا عيني عليها بعد شويه وقفتها وكملت مص ف بزها وحطيت ايدي ع كسها ادعك في ولفيت وشها وايدي ع طيزها احسس عليها وضرب طيزها
وهيا اممممم اممممممم ودخلت صباعين ف طيزها وبقيت انيكها بيهم وهيا سانده ع الرخامه وهاتها بقت بتزيد وف لحظه كان زوبري دخل ف طيزها وبقيت انيكها ف طيزها وهيا اااااااااه ااااااااه وانا بنيك وومش حاسين بحاجه وصوت سلمي عالي ف الشقه ولقيت ايد بتحسس ع كتفي ببص كانت منار هيا مصدومه ماتعرفش انا بنيك سلمي ازاي
شورتلها تخرج براحه وانا بنيك وسلمي ااااااه كمان كمان ومنار خرحت وانا كملت ف سلمي
ولفيت وشها ليه ونزلت بوس فيها تاني ودخل زوبري ف كسها وفضلت انيكها وهيا وقفه وهيا بتتناك وقالت انا تعبت انا اخدت ع المجلس قعدت وهيا قعدت فوقي وشها ف وشي وفضلت تبوس فيا ومسكه زوبري تحكو ف كسها وقالت اول مره اتناك اوووي كده قولتلها ولسه كمان ده احنا لسه بنبتدي هيا دخلت راس زوبري ف كسها وبتقعد عليه بتقولي هتعمل اكتر من كده ايه
قولتلها هخليك تروحي كل خته ف جسمك وجعاك من النيك والمص حماتك يوم مابجيبها هناك بتروح مش قدرها تتحرك وعيا قعدت ع زوبري وقالت انا الي مش هرحمك وهخلي زوبرك ده يتعب وينام
وبقت تنزل وتطلع عليه وانا لسه منزل وهتاخر المره دي بقيت ماسك طيزها وهيا بتنزل ع زوبري وانا بخليها تنط ع زوبري وهيا اااااه ااااه ف كل دخله وطلعه ولقيت مرام دخلت وانا حضنت سلمي جامد وبقيت انيكها ولقين مرام قلعت عبايتها كانت ع الحم ولقيتها بتطلع الزوبر الصناعي انا مستغرب ولقيتها قربت من سلمي وانا ببص لقيتها بتدخل الصناعي ف طيز سلمي وسلمي ااااااااااااااه مين ده وانا بقولها بس ياكسمك اتناكي وانتي ساكته ومرام بقت تنيك سلمي بالصناعي وانا بنيكها ف كسها بعد شويه سلمي نزلت ع زوبري وكانت كانها مش ف الدنيا خالص انا فضلت انيك فيها وبقول ل سلمي كان فين ده قالت كنت مخبيه تحت ف المخزن فكرو بتاع عمتي قولتلها فكرو جبتيها ف وقتو وسلمي كانت بتتناك من زوبرين وسلمي لسه ع زوبري وانا بنيكها اوووي ومرام شغاله نيك بردو فيها وسلمي تصرخ من النيك لحد مانزلت ف كسها لبني وهيا اااه ااااه ومرام طلعت الصناعي من طيز سلمي ولقيتها بتاخدها من حضني ونيمتها ع الارض ونزلت لحس ف كسها نضفتوو وطلعت ع زوبري مص ونضفت بضاني وكل حته في لبن
رجعت تنام ع سلمي وكانت بتهرس فيها وبتحسس ع كسها وقالتلها عجببك زوبر جوزي يالبوه قالت ااااه حلو اوووي قالت لسه شوفتي حاجه ولقيتها دخلت الصناعي ف كسها وبقت تنيكها جامد وسلمي زي التعبان ومرام مش سيبها خالص وكانت بتدخلو للاخر وسلمي تصرخ جامد لحد ما سلمي نزلت عسل تاني وبقت ترتعش تحت من مرام وجسمها بيرتعش وانا بتفرج عليها
وقفت وشيلت سلمي ودخلتها ع السرير وطلعت ل مرام قولتلها اطلعي يلا ونزلي مع شاميه ومنار
عايزكم تجننوها انهارده قالت حاضر رنت ع شاميه وقالتلها انزلي مع منار سلمي كانت ف الاوضه نايمه ع بطنها وشكلها هتنام من التعب نزلو وشافوني قالع انا ومرام ومرام قالتلهم تعالو دخلو الاوضه وسلمي نايمه وانا اتشطفت وطلعت ببص عليهم لقيت شاميه قاعده بكسها ع وشها ومنار بتمص ف بزازها الاتنين ومرام مسكه الصناعي وشغاله نيك فيها من كل حتي وسلمي صوتها عالي وبعد ساعه ونص بالظبط خرجو وكانو هلكانين وبيضحكو وسلمي نايمه ع ضهرها والسرير متغرق من عسلهم وكس وطرز سلمي مفشوخين
كلو طلع شقتو ينام وانا نمت عند منار وهيا حكتلي الي حصل وان سلمي نزلت 3 مرات وانا مرتين وشاميه 3 مرات ومرام منزلتش خالص
ونمت ف حضنها صحيت الساعه 10 الصبح نزلت كانت سلمي روحت سالت مرام قالت روحت بدري وقالت ماشيه مبسوطه اووي بس ماشيه بتعرج قولتلها مانتي قتلتيها وهيا ضحكت وقالت بالحق اخدت الصناعي معاها وقالت هتجيبو لما جوزهاويرجع والوقت عده وخرجت كنت عايز اشوفها روحت عند حمايا كان ف المحل تحت قعدت معاه شوي وطلعت ل حماتي سلمت عليها وكانت لبسه قميص بيتي ع الحم فضلت اتحرش بيها وقرص كل حته ف جسمها ومكنتش عايز اعرفها ع الي حصل مع سلمي لتزعل
وبقيت قاعد مع حماتي امص ف بزها وبوس شفايفها واحنا قاعدين مع انها عندها 50 سنه بس جسم لسه شباب حلمت بزازها الوقفه وكسها الحمر تدخل زوبرك كانك دخلتو ف فرن مولع فضلت امص شفايفها ودعك ف كسها وهيا رافعه القميص لحد وسطها وكانت مش لبسه كلوت فضلت ادعك ف كسها وهيا ااهاات عاليه فضلت كده ربع ساعه لحد ماهيا نزلت ع ايدي وهيا كسها لسه يجنن وسالتها عن ابو عمار بينيك ولا لا قالت ممكن مره ف الاسبوع ومش بيطول قولتلها انتي حماتي وانا بحبك وانا ياما نكت الكس وهو عندو 42 سنه لما يبقي عندو 50 هسيبو ده انا هفشخو بزوبري
وبعدين الواد ابنك مش بيروق عليك قالت ايوه مش بيحرمني من حاجه قولتلها ماهو مش بيحرمك بس بيحرم مراتو قالت ازاي
قولتلها مراتو قالت ل مرام وانه مش بينام معاها كتير ومرام حكتلي قالت دي كدابه ده كل ماسالو يقولي لسه نيكها وينزل يكمل معايا لما هيا تنام
قولتلها مرات ابنك عايزه تتناك قالت ازاي قولتلها شكلها محرومه من النيك او بتحب الجنس جامد وعمار شكلو بينيكك انتي او اتعود ينيكك وده عادي بيحب ينيك كس امو وكمان لو بينيكها جنب ابوه وهو عارف ان مراته بتتناك من ابنو
هيا قالت جايز قولتلها مراتك ابنك جسمها فاجر لما بشوفها بكون عايز انط عليها قالت مكفايه الي عندك قولتلها هيا فوق قالت ايوه قولتلها نادي عليها كده قالت حاضر هلبس عبايه وكلمها دخلت وطلعت لبسه عبايه ضيقه وقالت نازله اهي وبعد شويه نزلت ولبسه ترنج بيتي خفيف وسلمت عليه وع حماتها وبزازها تجنن وهيا وقفه كده حتي طيزها نااار حماتها بصالي ومستغربه ازاي تلبس كده اودامي انا بضحك وبقول ل سلمي ايه الحلاوه دي قالت عينك الي حلوه اخدت ابنها وعطيتلو فلوس واخدها وراح عند امو
وسلمي بصالي ومبتسمه وبقي ابنها ينزل ويلعب وهيا كل شويه تقوم تاخدو وجسمها يتهز وانا باصص ل حماتي وقولت ل سلمي عايز شويه عصير من ايدك الحلوه دي قالت عنيه
دخلت المطبخ وانا بضحك حماتها قالتلي البت دي مالها قولتلها مش قولتلك لبوه
انا هدخل وشوف حاجه كده وهقولك ع الي حصل ولو اتاخرت اكتر من 20 ثانيه بصي علينا
من غير ماهيا تاخد بالها قالت هتعمل ايه قولتلها هتشوفي دخلت المطبخ كانت وهيا بصالي قالت عايز ايه ومبتسمه قربت منها وحضنتها ومسكت طيزها وقولتلها وحشتيني قالتلي انت لحقت
قولتلها حماتك هتبص علينا دلوقتي ضحكت وقالت ماتبص قولتلها تعالي خليت ضهرها ليه وحضنتها من ورا ومسكت بزازها وفضلت ادعك زوبري ف طيزها واول ماشوفت حماتها هتبص نزلت ايدي وفضلت ادعك زوبري ف طيزها وهيا سانده ع الرخامه وانا شوفت حماتي بتبص دخلت ايدي تحت ترنج سلمي ومسكت بزازها من فوق الستيان ومسكت بزازها طلعتهم بره الستيان وفضلت افعص فيهم وحماتي وقفه تبص ولفيت وشها ورفعت الترنج لفوق وطلعت بزازها وفضلت احسس عليهم وقولتلها بصوت واطي حماتك بتتفرج علينا تحبي انيكك هنا ولا فوق قالت انا تعبانه اووي قولتلها حماتك عرفتها انك محرومه وعايزه تتناكي اعملي زي ماهعملي وامشي معايا قالت حاضر وانا قولتلها دخلي بزازك هيا دخلتهم وقالت هتعمل ايه قولتلها رجلك وجعاك منين هيا ضحكت وقالت من هنا ع ركبتها وبتشاور ع كسها وانا بضحك قولتلها سلمتو وحطيت ايدي ع كسها مسكت كسها بضغط عليه هيا طلعت ااااه انا حاشر زوبري ف طيزها قولتلها اقولك ايه تعالي ورايا وطلعت وحماتها كانت قعدت مكانها انا قعدت جنب حماتي وسلمي طلعت وقولتلها تعالي جنبي قعدت جنبي وانا قولتلها لبسه حلو كده لمين
وبعدين مش خايفه مني اعمل فيك حاجه
قالت مكنتش اعرف انك هنا قولتلها بتعرفي ترقصي عملت بدماغها ايوه قولتلها قومي انا بحب الرقص اووي انا بخلي منار ترقصلي طول اليل
شغلت اغنيه وهيا قامت ترقص وابنها بيلعب وحماتي مستغربه انا قولتلها ثواني قلعتها الطرحه الي مالهاش لازمه وشعرها نزل وشكلو يجنن
انا شميت شعرها وبقولها شعرك حلو اووي
تعالي اربط وسطك هيا وقفت وانا لزقت فيها ونفسي ف نفسها ومسكت طيزها افعص فيها واخدت من شفايفها بوسه وهيا مغمضه عنيها وانا ربطت الطرحه وهيا بترقص براحه وانا زوبري وقف اووي وحماتي قاعده تتفرج
شغلت اغنيه رومانسيه وقومت حضنتها ورقصت معاها وهيا حضناني وحماتي بتتفرج وانا بحط ايدي ع طيزها افعص فيها وهيا لسه حضناني
واخدت شفايفها ف بوسها وهيا بتبوسني كنت خلاص جيبت اخري روحت حضنها جامد ومسكت طيزها بايدي الاتنين ورفعتها ع ايدي ومشيت بيها نحيت الحيطه زنقتها ف الحيطه وانا ببوسها ورجليها حولين وسطي وزوبري ع كسها بيخبط في وانا ببوس وايدي ع طيزها
وهيا مصدقت بقت تبوسني من شفايفي جامد
وانا اخدتها ع السرير علطول ونيمتها ونمت فوقها وفضلت ابوس فيها وزوبري محشور مابين كسها بدعكو في وحماتي جات ورايا وانا وقفت وقلعت كل هدومي وقلعت ل سلمي هدومها ونزلت مص ف بزازها ونزلت لكسها لحس اوووي ولقيت حماتي سخنت وبتحسس علي صدرها انا شورت ل حماتي تقرب وقولتلها تعالي قربت وانا وقفت وقولتلها تعالي ده انتي الشرموطه الكبيره وقلعتها عبايتها وكانت لبسه قميص ع الحم
نيمتها جنب سلمي وقولت ل سلمي نامي ع البوه الكبيره هيا سمعت الكلام ونامت عليها وقولتلها يلا بوسو بعض وسلمي هجمت ع حماتها وفضلت تمث ف شفايفها طولت اووي وايديها ع بزازها من فوق القميص وطلعت بزازها تمص فيهم وانا روحت عند طيز سلمي وشوفت طيزها وكسها الي كانو بيموتو انبارح ورفعت قميص حماتي الي كسها كان بينزل عسل لوحدو انا عجبني منظرها اوووي روحت حطيت صباعي ع كسها وبقيت اخد عسلها ف بوقي وكنت هيجان اوووي روحت مسكت زوبري وحطيتو ع كس حماتي وفضلت احكو ف كسها ع شفايف كسها رايح جاي ودخلت راسو ف كسها وايدي ع طيز سلمي ودخلت صباعي ف طيزها ودخلت زوبري ف كس حماتي وبقيت انيكها وزوبري ف كس حماتي وبقيت انيكها جامد وبعنف
وهيا اااااااه ااااااه وسلمي لفت وشها ليه وكسها ل حماتها وقالت الحسي كسي ياماما وبتضحك وحطت كسها ع وش حماتها وحماتها بقت بتلحس كسها وانا بنيك ف حماتي وسلمي طلعت زوبري واخدتو ف بوقها وفضلت تمص في ورجعتو ل كس حماتها بقيت انيك فيها وهيا اااااااه اااااااه وتلحس كس سلمي وسلمي بصباعين بتقرص ع زنبور حماتها وهيا تصرخ وانا بنيك وكنت هيجان اوووي ومنظر يجنن لقيت حماتي بتصرخ وسلمي بتضحك وبتدعك ف كسها جامد وانا بنيكها وحماتي كانها فتحت حنفيه نزلت عسلها كتير غرقت صدري وبطني وانا مكمل نيك فيها
ولما حسيت ان انا قربت خرجت زوبري وسلمي كملت لحس ف كس حماتها وتبلع عسلها
وانا زوبري بقي هادي طلعت ع السرير عند طيز سلمي وحماتي بتلحس كسها قولت ل حماتي ايه رايك ف البوه مرات ابنك نامت ف حضني انبارح نزلت مرتين ع زوبري وعلي ايد بناتك 3 مرات
يعني اتفشخت انبارح وانتي كنتي اول انبارح وانهارده مع بعض وخليت بيضاني فوق بوق حماتي وهيا بتلعب فيهم بالسانها وتمص واحده واحده وانا دخلت زوبري ف طيز سلمي وهيا الي بقت ترحع ع زوبري وانا مش بتحرك وحماتي مسكه بيضاني وتمص فيهم انا قولتلها كفايه
ودخلت زوبري ف طيز سلمي وبقيت انيكها اوووووي وبعنف وهيا ااااح اااااه حلو اوووي كمان وانا بنيك وهيا بتقول شوفي جوز بنتك بينكني بينيك مرات ابنك الي حارم مراتو من النيك
بينكني مراتين ف الاسبوع لما بيكون موجود كسي محروم من النيك ياماما وانتي بتروحي لولادك هنا تتناكي كنتي خوديني معاكي اشبع زيك
وانا عمال انيك ف طيز سلمي وطلعتو ودخلتو ف كسها وبقيت انيكها وضاعط ع وسطها عشان ماتتحركش وسلمي بعد شويه لقيتها بتنزل عسلها بصراحه مكنتش قادر نزلت لبني ف كسها وحماتي بتبلع البن بتاعي وهو بينزل كان كتير فضلت تبلع لبني وعسل سلمي لما خلصنا وظبطت نفسها وسلمي لبست واخدت ابنها وطلعت فوق وانا نايم ع سرير حماتي وهيا ف حضني وانا قعدت اتكلم معاها وانها هتبسط مع سلمي والخ الخ الباب اتفتح وعرفت ان حمايا دخل علينا وانا ف حضن حماتي وقال بقالي ساعه بنادي عليك
قالتلو مكنتش سمعه قالها هتسمعي ازاي وزوبر احمد ف كسك ياشرموطه
قولتلو راحت عليك ياحمايا مراتك بقت ملكي دلوقتي قالي ومين قالك انها راحت عليه
ولقيتو بيقلع وطلع زوبرو وفتح رجليها ودخلو ف كسها كان نص وقفه وفضلت ينيك وانا بقيت اشجع في ايوه كده ياحمايا عرفها انك لسه اسد
ده انا بقالي ساعه بنيكها ف كسها مش بتشبع
وكسها سخن اوووي مراتك بتحب المص اووووي فضلت تمص ززبري لحد مانزلت ف بوقها وبلعت لبني زي الشراميط وحمايا كان جاب اخرو وراح منزل ف كسها ونام بينهج وانا دخلت زوبري ف كسها وبقيت انيك ف حماتي اودام حوزها بعد تقريبا 7 دقايق نيك نزلت ف كسها وهيا اااااه ااااااه سخن اوووي لبنك سخن ولبني كسها بلعو ومش عايز ينزل نقطه منو وفضلت ابوس فيها وزوبري خرج نايم ولبست البوكسر وقولتلهم انا ماشي وطلعت فوق ل سلمي خبط فتحت قولتلها اتشطفتي قالت لسه هدخل دلوقتي اخدت شفايفها ف بوسه ورميت بقيت هدومي ع الارض وفضلت ابوس فيها وهيا قالت اصبر مالك قولتلها فين ابنك قالت نام قولتلها من حظي الحلو واخدتها ع الحمام قلعنا واتشطفنا وبقيت احمي فيها وقولتلها حماك دخل عليه وانا نايم جنب مراتو قالت ياخرابي وحصل ايه قولتلها ولا حاجه هو طلع زوبرو وناكها وانا نكتها تاني لما خلص
هيا مستغربه قولتلها يامتناكه حماك عارف كل حاجه ان حماتك بتتناك مني من زمان
وبعدين في واحد بينيك حماتك وهيا جنب حوزها قالت مين قولتلها عمار استغربت قولتلها عمار جوزك بينيك امو اودام ابوه عشان كده لما انتي بتنامي بينزل ل امو ينيكها جنب ابوه
وهيا مستغربه خلصنا دش وطلعنا قولتلها انتي اخدتي الصناعي ليه قالت عايزه ادلع نفسي بيه قولتلها انا هدلعك قالت اسبوع وجيبو تاني قولتلها لما تنيكي نفسك بيه صوري نفسك وبعتي قالت حاضر هبعتلك اي صوره هتصورها بس تمسحها قولتلها حاضر وفضلت اتكلم معاها وهيا ستيان وكلوت بس وجوزها رن عليها وكلمها وقعد يعاكس فيها ويقولها وحشتيني هيا قالتلو مانت كنت جنبي وماعملتش حاجه دلوقتي جسمي وحشك
قالها بكون تعبان قالتلو وانا تعبانه دلوقتي ومحتاجاك جنبي قالها ياريت ينفع اجي كنت جيتلك قالتلو انا كسي تعبني اووي ياعمار
محتاجه لزوبر ف كسي وانا بسمع وهيا بتكلمو وقلعت الكلوت والستيان وبقت تكلمو وتدعك ف كسها
وتقول وحشني زوبرك اوووي ليه تحرمني من زوبرك انا كنت عند اختك انبارح واحمد كان قاعد تحت واحنا فوق وكانت كل واحده تنزلو بينيكها وتطلع وتنزل التانيه ولما ناك التلاته كنت عايزه اقولهم دوري وانزل اتناك وهو يقولها معلش هعوضك وقالت انا عايزه اتناك دلوقتي عايزه زوبر ف كسي انا بدعك ف كسي وكسي تعبني اوووي قالها ريحي نفسك راحت قالتلو انا صعبت ع اختك مرام وانا قاعده معاها بقيت افكر ف كسي وفرك كسي ف بعض لما عسلي نزل غصب عني وانا قاعده اودامها وهيا شافت عسلي وانا كنت محروجه منها لقيت جبتلي زوبر صناعي بتاع عمتها وقالت لما يكون جوزك مسافر متعي نفسك بيه وانا خايفه ادخلو ف كسي وهو طلعت منو ااه انا سمعتها وزوبري مش عارف حصلو ايه بداء يوقف وانا بدعك لحد موقف تاني
قالها هو فين قالتلو جنبي قالها دخليه ف كسك ياحبيبتي متعي نفسك علي ماجيلك
قالت انا عايزه زوبر حقيقي ينزل لبن ف كسي
اااااه وبتدعك ف كسها قالت عمار قالها نعم قالتلو اقولك ع حاجه وماتزعلش قالها قولي ياحبيبتي
قالتلو وانا نايمه عند اختك ف سريرها وجوزها فوق كنت نايمه ومستنيه جوزها يدخل علينا ويركب فوقي وينكني كاني انا مرام وانا مش هتكلم هفضل اتناك منو ومش هفتح بوقي بس ينزل ف كسي لبنو ويشبعني بيه هو ساكت مردش وانا مصدوم من كلامها قالتلو عمار قالها اممم قالتلو مالك انت بتدعك ف زوبرك قالها ايووه
قالتلو عايز جوز اختك ينيك مراتك وانت غايب وهو بيقولها اااااه هيا عايز مراتك تركب ع زوبرو وتفضل تنط عليها وهو ينزل ف كسها وهو اااااه اااااه بنزل بنزل وهو نزل لبنو وهيا ااااااه ياحبيبي انت كمان تعبان زيي انا بسمع الكلام بتاع عمار وهتجنن منو وهيا نسيتني خالص وبقت تقولو
يابخت اخواتك بجوزهم مرام بتحكيلي ان احمد بيجمعهم مع بعض يوم الجمعه وبينيكهم سوا التلاته وبيفضل ينيك فينا لما الواحده بتنزل مرتين انا علطول زوبري لقيتو مكنش قادر وهينزل لبن حطيتو ع كسها وزوبري نزل لبنو ع كس سلمي
ونزلت لاخر نقطه وهيا بصالي وبتكلم جوزها وانا نمت حنبها وقفشت ف بزها وهيا قالتلو هكلمك بليل عشان تخليني انزل بالصناعي وهو قفل وهيا بتضحك وقالت ماتسالنيش عملت كده ازاي عشان انا مش عارفه وقعدت ابوس فيها وهيا اخدت لبني ع كسها تدعكو وقالت بليل هبقي اوريك الصور بالصناعي وانا بكلمو فيديو وهوريك عسلي وهو بينزل قولتلها انتي لسه مجربتهوش قالت لا جربتو قبل مانزل بشويه تعبني اووي بس نزلت ولما حماتي كلمتني وعرفت انك تحت قولت لازم ادلعك بالبسي وخلصنا وروحت هلكان وحكيت ل مرام كل حاجه قالت احسن اهي تعيش مع امي شويه بس ماقولتلهاش ع موضوع اخوها مش عارف رده فعلها ايه وفعلا الساعه 12 بليل لقيت سلمي بعتالي صور ليها والزوبر ف كسها وطيزها
انا بقولها ياخربيتك كسك بينزل عسل قالت نزلت 3 مرات بيه حسه اني متكسره وكسي مبقاش قادر قولتلها عندك صور تانيه قالت اها
قالتلي فضلت ادخلو ف طيزي عشان لما ياجي ميسالنيش طيزك مفتوحه ليه كده
بس تعرف انهارده وانا بنيك نفسي قالي تخيلي زوبري ف كسها انا قولتلها لا لا ده زوبر جوز اختك
اختك حكتلي عليه زوبر جوز اختك ف كسي وزوبرك ف طيزي وانا مستغرب من الكلام وقولتلها قالك ايه قالت بقي بينكني وانا بقول نكني ف كسي ياحمد وانت ياعمار ف طيزي
لحد ماهو نزل وانا كنت نزلت 3 مرات من الهيجان اتا قولتلها اصبري ده احنا هخليها مدعكه لازم انيكك بعلم جوزك قالت ياريت ده هو شكلو راضي ومبسوط وانا بكلمو وبجيب سيرتك وخلصنا كلام وقفلت معاها وبفكر هعمل ايه معاها ومع حوزها...........
الجزء الثالث
لما خلصت كلام مع سلمي مرات عمار
نمت وصحيت وسلمي كلمتني وعرفت منها ان حماتي نامت عندها وسلمي طول اليل تنيكها بالصناعي وعاشت احلي ليله مع بعض انا
كنت بفكر ازاي سلمي وصلت لكده ياتري مني انا ولا من مرام الي لعبت ف دماغها ولا بسبب اهمال جوزها عمار فضلت يومين مروحش عندها وجوزها كان رجع من السفر وعزمتهم كلهم عندي يوم الجمعه وعمار ومراته وحماتي وجوزها
طول الوقت سلمي كانت عينها نحيتي وبعد العصر مرام اخدتها تحت ف شقتها واحنا كنا فوق ف شقة شاميه مرجعتش غير بعد 20 دقيقه وسلمي مبسوطه ومرام بتغمزلي وانا بقول ف سري ياخربيتك يامرام واليل دخل علينا وانا كنت ببص ع طيز سلمي وعمار كان بيلمحني ومش بيتكلم ولما نزلو عشان يروحو كنت قاعد زي منا ومنار كانت فوق ف شقتها وشاميه ومرام بيوصلو ابوها وامهم تحت والعيال كانت فوق مع منار
لقيت تلفون سلمي جنب الشاشه وقفت ومسكتو لقيتها طالعه وبتضحك وقالت عينك هتاكلني وراحت حضناني ونزلنا ف بعض بوس وايديها ع زوبري وبعدت وقالت عجبتك انهارده
قولتلها فاجره قالت مش عايز زوبرك يتمص قولتلها دلوقتي قالت وايه يعني جوزي عارف قولتلها بجد قالت اااه وطلعت زوبري ومسكتو ومصتو دقيقه ووقفت وقالت لنا اروح هكلمك ونزلت وانا قعدت مكاني وبعد شويه طلعت مرام وشاميه وانا قاعد قعدو جنبي ومرام بتضحك وبتقولي الشرموطه دي بتضحك علينا قال ايه نسيت تلفونها وبتضحك وشاميه مش عارفه حاجه وانا زوبري وقف مرام طلعتو وكان مبلول وقالت هيا لحقت تمص وشاميه لسه بتستوعب الكلام
ومرام نزلت تمص ف زوبري وشاميه قاعده جنبي وانا اخدت شفايفها ف بوسه ومرام فضلت تمص وراحت وقفه وانا نزلت البنطلون وهيا بتقلع هدومها وبقولها عملتي فيها ايه تحت
ضحكت وقالت قطعتها وبتضحك ولقيتها راحت قعدت ع زوبري ودخل ف كسها وبتقولي انت الي فتحت طيزها كده قولتلها اااه انا والصناعي ومرام بتنط ع زوبري وشاميه فهمت وقالت انتم قصدكم ع سلمي ومرام اخدت شفايفي ف بوسه كبيره وهيا ع زوبري وانا ماسك طيزها وفضلت انيك فيها وهيا نزلت ع زوبري ونامت ع ضهرها ع الارض وانا قلعت خالص ونزلت ع كسها لحس
وبلعت كل عسلها وشاميه خرجت من الشقه وانا طلعت ع بزاز مرام واكلتهم وحلمت بزازها وقفه
فضلت امص ف بزازها ودخلت زوبري ف كسها وفضلت انيك فيها وهيا اااااااه ااااااه كمان ياحبيبي نزل فضلت انيك ف كسها ربع ساعه ونزلت ف كسها وفضلت ف حضنها ونمت ف حضنها تاني يوم طلعت يوم ف مصلحه الصبح رجعت العصر ومكنش ف البيت غير منار سالتها هما فين قالت عند امهم تعبانه قولتلها ومحدش كلمني ليه قالت رنو عليك بس تلفونك مغلق
عملتلي غدا واتغديت معاها ومع بنتها والواد وهيا تقولي الليله ليلتي وانا بضحك واتغديت وكلمت مرام قالت ماما تعبانه شويه بس كشفنا عليها وبليل هناجي قولتلها شويه وهجيب منار ونجيلكم نطمن عليه اخدت دش ومن ايد منار بتدعك ف جسمي وانا بلعب ف بزها وفضلت امص في شويه وهيا قالت خليها لبليل اتشطفت ولبسنه واخدت العيال وروحنا عند حماتي العيال ولادي من شاميه ومرام مع حمايا تحت ف المحل سلمت عليه
وطلعت حماتي نايمه ع السرير سلمت عليها وكان جنبها سلمي ومرام وشاميه وعمار ف الشغل
وعرفت ان الدكتور كشف عليها وعطها علاج كان عندها سخنيه ف البطن اخدت كولكوز وحقن وبقت حلوه شويه وسلمي كانت قاعده قصادي ومبتسمه انا قولت بعد اذنكم هعمل مكالمه وطلعت ع السطح وعارف ان سلمي جايه ورايا وطلعنا ع السطح وقالت كنت برن عليك انبارح قولتلها مكنش الفون معايا قالت تعالي ننزل اودام الشقه عشان محدش يشوفنا ع السطح
نزلت قعدت ع السلم اودام شقتها وهيا قالتلي انبارح عمار نزل ف كسي مرتين وانا بحكيلو عنك وازاي متجوز 3 حلوين وال3 مبسوطين معاه
ومخلف 8 عيال وهو بيقولي انا عارف ان احمد جامد انا اعرفو من حوالي 9 سنين
وهو الي خلاني اكمل دراسه
وكنت مبسوط ان هو اتجوز اخواتي الاتنين
كنت بقول يابخت الي هيتجوز مرام وشاميه
احمد لما اتجوز شاميه بعدها اتجوز مرام لما غير اسم بابا بالكامل ف البطاقه واتجوزها
ولقيت سلمي قعدت ع حجري وقالت سيبني برحتي وهيا قعده قالت مكنتش بترد عليه انبارح ليه انا مسكت بزها وقولتلها كنت بنيك مرام
قالت هيا مش بتشبع دي اخدتني تحت كلت كسي خلتني انزل مرتين ف بوقها
قولتلها مرام دي حبيبتي الي فهماني
وقالت انبارح لما روحت عمار نام معايا وبقيت اتكلم عنك وقولتلو انبارح لما نسيت تلفوني طلعت فوق ولقيت زوبر احمد وقف وانا ببص عليه وقولتلو نسيت تلفوني هو وقف يدور معايا ولقيتو حضني من ورا وزوبر علي طيزي ومسك صدري وقعد يقولي انتي حلوه اوووي يابخت عمار بيك
وانا كنت هسيح ف ايدو بس نزلت جري
قولتلها وهو قالك ايه قالتلي مقالش حاجه كان بينكني جامد ونزل ف كسي مرتين ورا بعض
ولما روحنا ننام قالي الكلام ده بجد
قولتلو غصب عني هو لما شافني ببص ع بتاعو وقف وبيدور معايا ولقيتو حضني من ورا ومسك صدري وقعد يضغط عليهم وعمار ماتكلمش ونام وتاني يوم الصبح ع النهارده كنت بعملو الاكل لقيتو حضني من ورا وضغط ع بزازي وانا وقفه قولتلو كمان ياعمار هو ضغط عليه جامد وانا وقفه وراح قالي عجبك قولتلو ايوه اوووي احساس حلو اوووي عمار قالي انتي حلووه اوووي وجسمك نااار رديت عليه وقولتلو بتفكرني ب احمد جوز اختك كان حضني كده وقعد يتغازل ف جسمي وراح رافع العبايه ومنزلت البنطلون ودخل زوبرو ف كسي وفضل ينكني واحنا ف المطبخ وهو بينكني جامد وانا بجيب ف سيرتك وانا زوبرك كان كبير اووي وهو وقف ع طيزي واتا زوبري وقف وسلمي قعده عليه وقفت وسلمي وقفت
قولتلها جوزك خلاص مستني منك بس اي اشاره
قالت مش هتدخل معايا الشقه وحشتني اوي قولتلها مش النهارده جمدي قلبك شوي وحكيلو ان انا جيت زورت امو وزودي انتي كلام من عندك بقي قالت ماشي وروحنا ف بوسه
ونزلت عند حماتي وفضلت قاعد معاها لبعد العشا وبوستها بوسه من شفايفها وقولتلها لما تفوقي عايزك تنامي معانا ليله كده وبوستها ومشيت سلمت ع حمايا وعمار كان وصل سلمنا عليه ومشينا واليله كانت ليله منار طلعت عندها والعيال عند مرام قعدت ترقصلي بقميص نوم وراحت قالعه القميص وانا ع السرير وكانت لبسه ستيان بس انا قلعت هدومي وزوبري وقف وهيا نزلت عليه مسكتو وحطتو ف بوقها
وفضلت تمص ف زوبري وتمص بضاني وتوف ع زوبري وتنط وتكمل مص وزوبري وقف اووي
هيا نامت عليه واخدتني ف بوسه وقالت اليوم الي بتكون مع شاميه او مرام بغير عليك اوووي
قولتلها بتغيري عليه من اخواتك
قالت بغير عليك من نفسي انا عارف ان انت متجوزهم قبلي بس اول مره وانا شوفتك حبيتك
ويوم مانمت معايا كنت اول مره اجرب الجنس الي بجد حسيت وقتها ان انت رجلي ولما عرفت انك عايز تتجوزني كنت مبسوطه اووي
ويوم دخلتنا كنت طايره من الفرحه قولتلها ياخربيتك كسك بينزل عسل قالت تعبانه اووي وراحت قاعده ع زوبري وماسكه زوبري تحكو ف كسها وقعدت عليه ودخل ف كسها
وهيا ااااااه تعرف ياحمد كاني بليله دخلتي كنت بتوجع من زوبرك اووي مكنتش جربت النيك من جوزي الخول وبقت تنط ع زوبري وتطلع اهااات تهبل وصوتها عالي وانا ماسك بزازها من فوق الستيان وفعص فيها هيا قلعت الستيان ونزلت بزازها ع وشي انا اخدت حلماتها امص فيها وهيا بطيزها بترفع نفسها وتنزل ع زوبري وانا زوبري صاروخ ف كسها وهيا اخدت لساني تمص في وراحت لفت وشها وعطتني ضهرها وطيزها العريضه ف وشي بحسس عليها وهيا قعدت ع زوبري ودخل ف كسها وفضلت انيك فيها ربع ساعه نيك وهيا نزلت واتا علطول نزلت ف كسها واخدتها ف حضني ونمنا بصراحه التلاته احلي من بعض بياض الجسم والكس الوردي زي امهم
والحلمه الوردي بصراحه احلي من المصريين بكتير وبيحبو الجنس اوووي صحيت الصبح اخويا كلمني وعرفت انه مسافر اسبوعين ضروري وخلي بالك من مراتي لو عازت حاجه انا قولتلها تكلمك قولتلو حاضر ياعمرو وانا هروح انهارده اطمن عليها قالي ماشي واطمن علي ولادي
وقفلت معاه ومنار عملتلي فطار وطلعت قعدت ع السطح ف الهوا شويه ومنار طلعت ومع العيال ومرام وشاميه كانت الساعه 12 والشمس مش حاميه اوي نزلت العصر لبست واخدت بنتي بنت مرام وروحت عند بيت اخويا خبط فتحلي ابنو السعيد 12 سنه سلمت عليه وطلعت مرات اخويا مني سىمت عليه وسالتني ع مرام وشاميه ومنار والعيال وفضلنا نتكلم وهيا لبسه عبايه زهري
ضيقه عليها وجسمها مقسم اوي عليها
صدر وطيز لولا انها مرات اخويا وبحترمها كنت هنيكها انا زوبري وقف عليها وكنت مداريه
ودخلت الحمام وهيا لمحت زوبري وقف
دخلت الحمام طلعت زوبري ورشيت عليه ميه دافيه عشان ينام وطلعت قعدت شويه وقولتلها لو احتاجتي اي حاجه كلميني وانا شايف خط بزها من فوق صدر العبايه مفتوح مش عارف الاول كان مقفول مشيت وروحت عند حماتي كانت تحت ف المحل سلمت عليها وقعدت معاها وسالت ع عمار وابوه قالت عمار ف الشغل وابو عمار ف مشوار بيجيب بضاعه وقعدت معاها شويه وقولتلها ابنك عمار بيعمل معاك حاجه قالت مبقاش زي الاول قولتلها والبوه الي فوق دي قالت قصدك الشرموطه انا خايفه تفضحنا دي بتنزل تقعد هنا بعبايه ضيقه وبتفضل تكلمني لما نكون لوحدنا الراجل يكون جاي مع مراتو او بنتو يفضل يبصلها وهيا تتمرقع اودامو وانا بضحك ومن حظي ان هيا نزلت وسلمت عليه وقولتلها ايه البس ده ياوسخه
قالت مالو قولتلها اطلعي يامتناكه البسي حاجه واسعه هيا قالت حاضر وانا قولت ل حماتي خلي البنت معاك لما اطلع اعلمها الادب طلعت وراها وهيا طالعه ع السلم قولتلها استني هيا وقفه ع السلم قفلت ورايا البوابه وهيا وقفه ومبتسمه
انا وقفت قصدها وبقولها ايه البس ده قالت مالو لبسي قولتلها يعني مش عرفه ياكسمك ايه ده وانا بحسس ع طيزها وقالت مالها
قولتلها مش ضيقه قالت عمار مش بيتكلم عليها وبنزل ف الشارع بيها لما بجيب طلب
قولتلها وحيات امك لو لبستي اي عبايه ضيقه ف الشارع لعلمك الادب وروحت خبطها ع طيزها جامد وهيا اااه روحت زنقها وشها للحيطه وزوبري ع طيزها وبقيت اضرب طيزها وقولها ياشرموطه يابنت القحبه فين اول ماتجوزتي كان لبسك واسع
قالت اعمل ايه ياحمد عمار بينام معايا مرتين ف الاسبوع وانا مش بقدر وبنبسط اوووي من نظرت الناس ليه تعرف بحب اقعد تحت والزباين تبصلي بحس ان انا حلوه والناس بتبصلي
انا قولتلها ومين قالك انك وحشه ياكسمك وانا بحسس ع طيزها وقولتلها عملتي ايه مع جوزك
قالت ابوس رجلك ياحمد نكني انا تعبانه اوووي
انا قولتلها ماشي ياكسمك طلعت زوبري كان وقف قولتلها يلا وريني كسك لقيتها ف لحظه رفعت العبايه ونزلت البنطلون ونزلت الكلوت وقالت يلا وتفت ع ايديها ومفنسه ودعكت كسها وفتحت طيزها وانا مسكت زوبري وحطيتو ع كسها اخبط عليه وهيا يلا عشان خطري انا دخلت زوبري ف كسها من ورا وهبا ااااااه وبقيت ادخلو وطلعو ع السلم وانيكها وهيا كتمت بوقها وانا بنيك اوووي وصوتها بقي بيطلع لقيت البوابه بتتفتح وكانت حماتي طالعه لتقولي ياخربيتكو صوتكم طالع الحمد **** ان مفيش حد ف الشارع ولقيتها بتقولنا اطلعو فوق طلعت انا وسلمي فوق ف شقتها وحماتي نزلت تاني دخلت الشقه ووقفت ورا سلمي ودخلت زوبري ف كسها وبقيت انيك فيها وهيا اااااااه اااااااااه وانا مكمل وطلعت زوبري ودخلتو ف طيزها وبقيت انيكها ع الوقف
وهيا ااااااه اااااه وخرجت زوبري هيا نزلت تمصو وقالت نام ع ضهرك انا ع الارض ونمت وهيا طلعت فوقي وقعدت ع زوبري وبقت تنط عليه وااااااه ااااااه كمان اووووي اووووي وراحت خرحت بزازها الملبن وبقي بتنطو اودامي وهيا ع زوبري فضلت تنط ع زوبري وهيا ااااااااه اااااااه ولقيتها بتدعك ف كسها وبتنزل غسلها ع فخدي وزوبري وزوبري لسه ف كسها
هيا قالت نزل ف كسي يلا انا تعبت يلا وانا بنيكها وفضلت انيك فيها داخل علي النص ساعه ونزلت لبني ف كسها ونزل كميه كبيره جوه كسها وطلع زوبري ومسختو ف العبايه وقولتلها لو عرفت انك لبستي اي عبايه ضيقه تاني هتزعلي قالت ح حاضر مش هلبسها غير ف وجودك وهيا نايمه ع ضهرها وانا لبست ونزلت وروحت ل حماتي قالت كل ده قولتلها حاميه بنت وسخه
قالت بقت شرموطه قالت هيا فين قولتلها ف شقتها قالت ابنك مش بيقولها حاجه وهيا عايزه راجل يشخط فيها ويزعق ليها ويضربها حماتي ضحكت وقالت وانت ضربتها قولتلها ضربتها ع طيزها لما احمرت اطلعي اتاكدي وحماتي بتضحك وقالت انهارده يوم مين قولتلها شاميه
قالت مانت كده ظلمتها قولتلها وحياتك عندي انا ممكن افضل انيك فيكم طول النهار انتي والشرموطه الي فوق وروح انيك الي عليها الدور
وحماتي قالت عرفه ياجوز بنتي قولتلها دول بنتين مش بنت قالت تعرف لحد دلوقتي لما حد من قريبي ف سوريا يكلمني ويعرف ان شاميه ومرام متجوزين من راجل واحد بقولهم راجل قادر عليهم وهما مبسوطين معاه بيسكتو مش بيتكلمو
قولتلها بعد بكره تاجي وحشتينا انا والبنات قالت انا مبقتش قدره عليهم قولتلها انتي بس هتنامي ع السرير واحنا الي هنشتغل ده انتي جسمك ياحماتي احلي واحده فيهم وانا اخدت بنتي الي كانت وقفه ع اول المطبه بتلعب مع ابن عمار ومشيت ع البيت واتغديت حلو عشان ارجع صحتي وفضلت قاعد مع العيال وشاميه بتروق شقتها والعيال عند مرام عشان ليلتها انهارده
وشاميه دي حتت القمر الي ببص ف وشها برتاح
نفسيا كده وش ابيض اوي صدر ابيض وقف دايما وحلمات وردي وحلمت بزها نص عقله الصباع
لما باخدها ف شفايفي بفضل امص فيها مبكنش عايز اسيبها ومالهاش بطن خالص طيزها بيضه ملبن وكسها الوردي وخرم طيزها الوردي
ولو قولتلها ان بسبب ال3 السوريين الي انا متجوزهم كنت بشوف اي بنت من سوريا ف البلد بفصل جسمها حته حته وياااه لو متجوزه بعرف انها حاميه وبتحب النيك السوريين ف الجنس حاجه تانيه اووي واتا لو جتلي فرصه اتجوز الرابعه هتجوزها وتكون سوريا بردو
نرجع تاني شاميه ف شقتها وانا قاعد مع العيال ومرام ومنار وشاميه بتروق نفسها
وبعد العشا سلمي كلمتني وقالت عايزاك لوحدك اطلع ع السطح طلعت ع السطح وبكلمها قالتلي
عمار دخل عليه وانا بستحمه وكان عايز يتشطف وقلع وبقي بيحضن فيا انا قولتلو عمار قالي نعم ياحبيبتي قولتلو عايزه اقولك ع حاجه
قالي ايه قولي وهو بيقفش في وبيحسس ع كسي قولتلها احمد كان هنا من شوي لقيتو بيقولي اااه وحصل ايه وهو لسه بيلعب ف كسي
قولتلها كنت نازله تحت بالعبايه ضيقه هو زعق معايا وانا طلعت زعلانه وهو طلع ورايا ع السلم وراح موقفني وضربني ع طيزي جامد وانا بقيت وقفه مش عرفه اعمل ايه وحضني وقعد يقولي جسمك حرام حد يشوفو غيري ولقيتو رفعلي العبايه ونزلي البنطلون والكلوت
ودخل زوبرو وانا بكلمو ياحمد لقيتو بيقولي دخل زوبرو فين قولتلو ف كسي لقيت عمار مدخل زوبرو ف كسي وقالي كملي يالبوه
وانا قولتلو فضل ينيك في ع السلم وطلعني ع الشقه ورجع نكني ف كسي وطيزي وانا نزلت ع زوبرو مرتين وهو نزل لبنو ف كسي
وقالي كسك مولع ياشرموطه وعمار بقي بينيك في جامد وانا بقيت اصوت لحد منزل ف كسي وكان مبسوط اتشطفنا وهو مفتحش الموضوع معايا وهو دلوقتي ف الاوضه بعملو العشا اهو
قولتلها ياخربيتك كاني اخدت فياجرا يابختك ياشاميه قالت يابختها بزوبرك تعرف وعمار بينيك فيا كنت بتخيل زوبرك الي ف كسي من وجع كسي من زوبرك قولتلها كده جدعه جمدي قلبك وقوليلو حاجات تسخنو اكتر وهو مبسوط بكده
قالت حاضر قولتلها يلا سلام وقفلت معاها ونزلت تحت عند مرام ولقيت شاميه تحت زي القمر
واتعشيت معاهم وبقيت اعاكس ف شاميه
ووشها احمر طبيعي ومرام ومنار بيضحكو وخلصنا اكل وبصراحه كانت وحشتني شاميه اووي
خلصت اكل واخدت شاميه ع المطبخ احضن وبوس فيها وهيا بتقول تعالي نطلع فوق انا طلعت بزها ف بوقي ومص ف حلماتها وهيا ساحت ومنار دخلت وشافتنا وقالت اطلعو عشان العيال شاميه بتدخل بزها انا شيلتها وهيا بتضحك وطلعت بيها ومنار بتقرصها وبتضحك طلعت فوق ع باب الشقه نزلتها وفتحت الباب
هيا دخلت وانا بقلع ف قبل مادخل الاوضه وشاميه لقيتها بتقلع اعبايه الي فوق وكانت لبسه قميص نوم تحت بزازها كلها واضحه وحلمت بزها طالعه منو ولحد طيزها بالظبط لدرجه ان انا شايف كسها لقيتها مبتسمه وقالت ايه رايق قولتلها انتي دايما زي القمر ياقمر
وقربت منها وحضنتها ونزلت فيها بوس جامد
وانا بفعص ف بزازها وطلعت بزها ونزلت عليه مص وبمصمص ف بزها الي زي العسل
وطلعت التاني وبقيت امصمص ف الاتنين وحطيت ايدي ع كسها ودخلت صباعي ف كسها كان جووه ميه من عسلها بقيت العب بصباعي ف كسها وهيا اهاتها بقت عاليه وطلعت ع شفايفها بوووس لدرجه ان شفايفها بقت حمره ددم
من البوس والعض وهيا راحت مسكه زوبري تدعك في وراحت نزلت ع الارض ودخلت زوبري ف بوقها تمص في جامد وتدخلو لاخرو وتكح وتطلعو وتقعد تمص ف راس زوبري وانا زوبري بطلع لبن خفيف هيا بتاخدو بالسانها تبلعو ومنظرها نااار انا وقفتها وحضنتها وبقيت احضنها جامد ونمت ع السرير بيها وبقينا حضنين بعض وقالت بتحبني
قولتلها انا بعشقك انتي مراتي الاولي يعني حبي الاول وكنت هموت عليكي وع جمالك وهيا قالت عايزه اخلف منك تاني انا قولتلها انتي عندك 3 عيال قالت عايزه اخلف منك 10 وزوبري ع كسها
قولتلها عشره مره واحده قالت اااه
قولتلها اتا عندي 8 عيال
قالت وايه يعني مدام قادر تصرف عليهم ياحبيبي ويبقو عزوتك والبنات لما يتجوزو يعرفو ان وراهم اخوات رجاله كتير قولتلها لما العيال يكبرو هخليك تخلفي تاني ونزلت بوس فيها وهيا قالتلي عايزه امص زوبرك انا قولتلها لفي 69 وبقيت الحس كسها وهيا تمص ف زوبري وفضلت الحس كسها وهيا خلت زوبري كلو ميه من بوقها وراحت وقفه وقلعت القميص وراحت قعدت ع زوبري دخل ف كسها وهيا ااااه وعدلت نفسها ونزلت تنط ع زوبري وهات شغاله وبزازها بتنط واااه ياجمالها ع زوبري وانا مسكت بزازها وفعص فيهم
وهيا اااااه كبير اوووي ياحبيبي بيدخل جوه بطني وانا بنيكها وراحت وقفه وعطتني طيزها فنست
وقالت يلا انا تعبت دخلو انت انا وقفت ع ركبي
ودخلت زوبري ف كسها وبقيت انيك ف كسها وايدي ع طيزها بضرب فيها
وشاميه اااااااه اااااه ولقيتها ااااااه ااااااااه بتقولي اوووي اوووي وانا بنيكها اووووي ولقيتها بتنزل عسل ع السرير وفخادها وزوبري ف كسها نازل نيك وبضرب طيزها وهيا اااااااه دخلت صباعي ف طيزها وكانت بتتاوه اوووي وهيا اااااااه اااااااه وانا بنيكها بزوبري وبصباعي وبحسس ع طيزها
وانا بقيت انيك فيها وزوبري مش حاسس بيه ونزلت لبني ف كسها وهيا ااااااااح ااااااح سخن اوووي وانا زوبري ف كسها بينزل كل البن جواها وكسها بينزل البن وانا نمت جنبها وهيا حطت رجليها ع رجلي وكسها بقي ع فخدي ودماغهاوع صدري وايديها ع صدري فضلت كده وقالت بحبك اوووي انا حاسس بكسها ع فخدي حااسس انه سخن شويه انا بوستها وهيا زي القمر ووشها احمر قولتلها شبعتي قالت ومين مايشبعش منك ده احنا بقالنا 47 دقيقه قولتلها انتي بتحسبي ضحكت وقالت لا بس الساعه اودامي اهي
نمت عليها وفضلت ابوس ف شفايفها
ونلحس لسان بعض وهيا تدخل لسانها ف بوقي وانا امصو وانا ادخلو وهيا تمصو زي الزوبر
انا زوبري وقف تاني وعدلت نفسي وهيا عرفت ان لسه هنكمل هيا فتحت رجليها وانا دخلت زوبري ف كسها وفضلت 10 دقايق ع نفس الوضع هيا نزلت وانا نزلت ف كسها تاني واخدت للحمام اتشطفنا وحضنتها من ورا وبقيت ادعك ف كسها كان احمر اووووي ومش عارف ليه كنت عايزه تنزل تاني لقيتني نزلت ع كسها وهيا بتفتحو بايديها وبتقولي هتعمل ايه انا مش قدره
نزلت بالساني ع كسها حطيت لساني عليه وبقيت اشفط شفايفها ودخل لساني ف كسها وهيا اااممم امممم وانا بلحس ف كسها فضلت كده اكتر من 10 دقايق وكنت حرفيا باكل ف كسها شفايف كسها احمرت ولقيتها نزلت ع وشي وهيا بتضرب ع كسها وااااااه ااااااه اااااه مش قدره
وقفت وهيا لحست وشي وكملنا الدش وانا زوبري بداء يوقف طلعنا ملط ودخلنا نمت ف حضنها وانا كنت نزلت كل لبني بس كنت عايز انيك تاني مش عارف ليه حتي زوبري وقف روحت شديت شاميه عليه وهيا نامت فوقي وقالت بلاش كده كتير قولتلها سبيني برحتي ومسكت زوبري ودخلتو ف كسها وهيا اااااااه وبقت تنط عليه براحه
وبرومانسيه وفضلت معاها 10 دقايق ونزلت ف كسها وهيا نامت ف حضني وكنت نايم قتيل
صحيت الصبح وشاميه ف حضني لسه صحيتها وهيا سباح الخير ومبسوطه قامت اتشطفت وانا اتشطفت وعملت فطار وكنت اول مره اكل كتير كده وهيا كانت بتاكلني وفضلت طول اليوم مع العيال وشاميه وشها منور ونمت مع مرام وقولتلها بلاش انهارده وهيا بتضحك وقالت مكفايه مره لازم 3 وانا بضحك وقالت عشان كده البت وشها منور وفضلت طزل اليل ابوس فبها وترقصيلي انا زوبري هبموت عليها بس انا مش عايز انيك تاني انهارده ع الاقل وانا بايدي فضلت ادعك ف كسها وهيا نزلت مرتين حتي بزازها اتاكلت اكل من سناني ونمت ف حضنها والصبح عرفتهم ان حماتي جايه ومرام كلمتها وحماتي قالت ل جوزها انها هتنام عند العيال وجوزها عارف انها جايه تتناك او يتعمل عليها حفله
حتي عمار وسلمي عرفين سلمي كلمتني وقالت انها عايزه تاجي معاها قولتلها جوزك مش هيرضي وهيا كلمتو وهو عرف ان امو هتنام عندي يعني هتتناك هو خاف ان سلمي تشوف امو بتتناك او امو تشوف سلمي بتتناك مني مايعرفش ان هما عرفين كل حاجه واليوم ده حماتي جات مع سلمي وانا مستغرب كنا العصر وعرفت ان سلمي هتمشي المغرب وسلمي كانت عايزه تقعد وانا بضحك عليها وهيا بتقولي تعالي نطلع ف شقه شاميه وانا بقولها ليه وهيا زعلانه وقبل المغرب قولتلها تعالي اروحك هيا انبسطت وقامت ونزلت معاها وبقيت اتكلم معاها وعن حوزها وهيا بتقولي بجيب ف سيرتك عادي اودامو وهو معايا وبيكون مبسوط وبيكمل ده اليوم الي بجيب ف سيرتك بينزل مرتين وبيطلب مني اكمل الكلام وانا بحكيلو علي الي عملتو معايا ع السلم وازاي نكتني اكتر من نص ساعه ونزلت جوايه وانا بقولها وطي صوتك قالت مش قدره عايزاك معايا فوق وصلنا
وحمايا كان عندو زباين مش واخد بالو انا طلعت معاها وهيا مبسوطه اوووي هيا دخلت ابنها الاوضه يلعب وطلعت قعدت جنبي ونزلت مابين رجلي طلعت زوبري ودخلتو علطول وبقت تمص ف زوبري وانا ماسك دماغها وهيا بتمص وانا بشتمها وقالت بسرعه قبل ماعمار ياجي انا ماسك دماغها وبنيك بوقها ولقيت الباب بيخبط ف لحظه هيا رجعت لورا عدلت هدومها وانا دخلت زوبري وهيا كانت قفله الباب من جوه انا قعدت مكاني وزوبري وقف وانا مش عارف ليه خليتو كده لقيت سلمي فتحت وقالها قفله ليه شافني قاعد سلم عليه وهيا قالتلو كنت بوصل حماتي عندهم وجيت اروح هو وصلني وقولتلو اطلع اشرب عصير قالي ازيك ياحمد قولتلو اهلا ياعمار عامل ايه ف شغلك قالي تمام زي الفل وقعد معايا وسلمي جبتلي عصير وعمار دخل الاوضه يغير ويتشطف وسلمي دخلت وراه ورجعت بعد شويه قعدت ع حجري وبتدعك ف زوبري وقالت وحشتك قولتلها جوزك جووه قالت وايه يعني قلبك بقي ضعيف وبتضحك انا مسكت بزازها قرصتها جامد وهيا طلعت اااااه عاليه جوزها سمعها بس مطلعش صوت
قولتلها جوزك حابب الموضوع قالت اووي
انا وقفت وطلعت زوبري وهيا نزلت تمص وانا طلعت زوبري من بوقها وضربت وشها
ودخلت زوبري ووقفتها وقولتلها حماتك ف البيت عندي عايزه زوبر ف كسها وطيزها وانا اكيد مش هحرمها يعني انهارده
وبعدين انا مش عايز انيكك وجوزك عامل نفسو مش واخد بالو عايز انيكك مع جوزك او جوزك هو الي يجيبك عندي ف البيت وهو عارف انك هتتناكي مني حتي لو قولتيلو عايزه اروح عند اخواتك شويه بس احس ان هو الي بيقدمك ليه بيقولي خود مراتي عندك نيكها وهيا قالت طب نكني انا تعبانه انا قولتلها جوزك هيطلع قالت لا مش طالع انا قولتلها بسرعه يامتناكه هيا رفعت عبايتها ونزلت البنطلون وفنست طيزها انا علطول دخلت زوبري ف كسها وهيا ااااااه ااااااه وصوتها عالي وانا بنيك وانا بنيك فيها من ورا وزوبري ف كسها بعد شويه لقيت الباب بيتفتح
وعمار بصلي وعينو ف عيني ودخل الحمام وسلمي صوتها عالي وهيا ااااااااه كمان كمان وانا نظرت عمار وهو مكسور دي مش عارف زودت في الشهوه ولا زعلتني عمار طيب وجدع مش عارف ايه وصلو لكده وانا نزلت ف كسها وهيا حطت ايديها ع كسها ودخلت الحمام مع جوزها وانا بلبس وسمعت صوتها بتتوجع باب الحمام مفتوح لقيت عمار نايم عليها وهيا ع الارض وبينيك فيها وزوبرو غرقان من لبني فضلت اتفرج عليهم وصورتهم فيديو 10 ثواني
وعمار نزل ف كسها وكمل نيك فيها وبعد شويه نزل تاني وكسها غرقان عسل انا سحبت نفسي ومشيت كنا بعد العشا مرات اخويا كلمتني عديت عليها وقعدت معاها شويه
وانا لولا لسه منزل كنت نطيت عليها بسبب لبسها خط بزازها شايفو والعبايه الضيقه
ووشها الي بيقول انها هايجه بس انا مقدرش اعمل فيها حاجه دي مرات اخويا اخويا لو عرف تبقي مصيبه وفضلت تروح وتاجي وطيزعا وصدرها ينزل ويطلع تهيج اي زوبر انا زوبري وقف وهيا بتبص عليه بدون اي احراج
وانا لما لقيت نفسي بسخن عليها وفي اي لحظه هغتصبها استاذنت ومشيت وهيا مكنتش عايزاني امشي بس انا مشيت وهيا بنت القحبه عنيها ع زوبري ومشيت روحت وحماتي لبسه الهدوم الي هتتناك بيها وانا قعدت وكل شويه واحده تبوسه والي تمسك بزها ومنار كانها بتنتقم بتقرص بزها اووي فضلنا ع كده اخدت مرام ف شقتها ووريتها الفيديو بتاع اخوها وسلمي وعرفتها الي حصل وقالت حتي اخويا وكانت زعلانه علي اخوها
قالت لما اشوف بنت الوسخه الي عايزه تتناك دي لازم افشخها وهخليها تشبع قولتلها الليله امك عندنا هيا مسحت الفيديو وقالت العيال نامو
واتصلت ع منار وقالتلها لو العيال نامت انزلو يلا
ونزلو وحماتي كانت عروسه نزله انا وقفت ليها وقولتلها ايه الحلاوه دي وبوستها بوسه جامده كنت هخلع شفايفها فيها وهيا وقفه مش علي بعضها ولقيت شاميه دخلت مكاني وبتبوس امها
ومنار السافله رفعت العبايه ونزلت الكلوت حماتي مكنتش لبسه بنطلون ولقيتها بتفتح طيزها وبتلحس ف طيزها وانا قعدت ولقيت قعدت جنبي وبتتفرج وقالت امي غلبانه
قولتلها تعرفي يامرام هو ممكن الي احنا بنعملو غلط بس احسن ما امك كانت تبص لبرا وحد يفضحها انما هيا معانا مع اهلها بناتها وجوزهم
واحنا عمرنا ماهنفضحها يعني وانا بتقولي هتعوضني انهارده قولتلها وامك الغلبانه قالت نسيت وبتضحك ولقيت حماتي نامت ع السجاده
وشاميه بتمص ف بزازها وشفايفها ومنار بتلحس ف كسها وحماتي ف عالم تاني ومرام هاجت وراحت قالعه وراحت ل امها وعكت بزها ف بوق امها وحماتي بقت تمص ف بز بنتها وانا قاعد ولقيت تلفوني بيرن كانت مرات اخويا مردتش عليها ورنت تاني طلعت بره قالت الحقني ياحمد عندي فار ف الاوضه قولتلها فار قالت اااه انا مش عارف اعمل ايه كنت عايز اشتمها هيا واخويا كلمت مرام قولتلها مرات اخويا عايزاني ضروري شكلها تعبانه هجيب دكتور وروح اشوفها قالتلي البس وجاي معاك قولتلها لا هخليك وانا مش هتاخر ولبست وروحت عندها
خبط هيا فتحت احا ايه ده مرات اخويا لبسه روب شفاف وتحتو كلوت وستيان شكلهم اصفر وشعرها السود الطويل ببصلها وهيا قال ايه بتداري وبتقولي معلش مش عرفه ادخل الاوضه الفار جوه وانا شايف بزازها الكبيره وجسمها النار الابيض بقيت مبحلق فيها وزوبري وقف ف البنطلون وانا دخلت قولتلها فين ابنك قالت نايم ف اوضتو قفله عليه انا عرفت انها ناويه تتناك انهارده انا قولتلها هو الفار ف الاوضه قالت ايوه بس اصبر اجبلك عصير الفار مش هيطير ودخلت وانا ببص ع طيزها وجبتلي عصير مانجه انا شربت وروحت من غير ماتاخد بالها وقعت شويه ع التشيرت وقولت باخرابي هيا بصتلي وقالت معلش هنضفهولك اقلعو وانا هغسلوو قبل مايعلم انا قلعت ف لحظه
وبقيت عريان من فوق وهيا بصالي وبتعض ع شفايفها ودخلت الحمام بالتشيرت حطتو ف الغساله وطلعت قولتلها فين الفار وهيا بتقولي الفار اااه تعالي نشوف فين دخلت معاها الاوضه وبقيت عامل نفسي بدور وهيا بردو وهيا فتحت الدولاب وبتوطي وانت ببص ع طيزها
انا ببص ع طيزها وهيا بصتلي وانا ببص علي طيزها وهيا مبسوطه وقولتلها فين الفار يا الهام
قالت كان هنا تعالي بص كده انا قربت منها ووقفت وراها وهيا لسه موطيه وبقولها الفار عندك قالت شكلو هنا قرب شوف كده انا لزقت فيها من ورا
وهيا موطيه وطلعت ااااه بصوت واطي انا لزقت فيها جامد وبقولها الفار كبير ولا صغير
قالت شكلو كبير اوووي وانا بحك ف طيزها بقولها الفار ده هيتعبك اوووي وهيا اممم قولتلها الفار ده هيفضل يتعب فيك طول اليل هتستحملي وهيا ااااه هستحمل قولتلها بتحبي الفار يدخل من اودام ولا من ورا قالت الي يحبو قولتلها بيحب الاتنين
وهيا طلعت اااه ناااار جننتني انا حضنتها وقفشت بزازها وبقيت افعص فيهم وحضنها وزوبري علي طيزها بتقولي اااااممم بس كفايه عيب بتعمل ايه انا قولتلها عيب اسيبك ومشي وهيا سكتت وانا كملت وهيا خلاص كفايه ومفيش اي مقاومه منها روحت بعدت وهيا بصالي وعنيها تجنن والروب مفتوح وانا شايف الستيان والكلوت وجسمها كلو
وانا ببصلها وقالت مينفعش كده انا مرات اخوك
قولتلها مكنش قصدي انا كنت بدور معاك ع الفار لقيتها بتبص لزوبري الوقف ف البنطلون وبتبصلي قولتلها مش يمكن الفار دخل ف صدرك
هيا قالت ازاي يعني قولتلها اصل صدري كبير قالت وهيا بتمص شفتها الي تحت قالت يعني حلو ولا وحش قولتلها صدرك ولا الفار هيا سكتت وبصت ع صدرها قولتلها لا شكلو حلو اوووي وانا بقرب ايدي وحسست ع بطنها وهيا بصالي ولقيتها بتبعد ايدي وبتربط الروب بالحبل بتاعو انا قربت منها ونفسي بقي ف نفسها وحطبت ايدي علي بزها افعص في وهيا ساكته وانا بقولها الفار بتاعي لما يدخل جواكي هيتعبك اوووي لقيتها بتحط ايديها ع زوبري وبتحسس عليه وهيا ساكته
قولتلها تعرفي ان انا النهارده كنت هنيك اربع حريم مع بعض. قالت بجد قولتلها بجد وانتي لما رنيتي عليه كانو بيلحسو لبعض ولما قولتلهم مرات اخويا تعبانه وعايزه دكتور مكنتش هعرف اجي خالص
قالت طب ال3 مراتك ومين الرابعه
ضحكت وقولتلها لما اطمن ليك هبقي اعرفك
وهيا مسكت زوبري جامد وقالت كل ده ومش مطمن لسه قولتلها لا لسه هيا قالت ماشي
قولتلها بزازك حلوه اوووي قالت هما الاكبر ولا بزاز حريمك قولتلها بزاز حريمي يتاكلو اكل وجميع المقاسات قالت مين احلي فيهم قولتلها كل واحد وليها طعم وانا بس انا بموت ف بزاز شاميه
ومنار بزازها ناشفه ووقفه دايما حتي مرام بزازها وقفه وتتاكل بس بحب بزاز شاميه عشان لما باجي انام معاها بزازها بتكون زي الملبن وحلمت بزازها وقفه دايما وبفضل امص فيها طول منا بنيكها
هيا قالت حاسب الفاظك وبتضحك انا قرصت ع بزها قولتلها لونو ايه قالت بتحبو ايه
قولتلها انا دوقت الوردي كلو عايزو غامق هيا قالت طب شوف انت بنفسك انا عطيت ايدي ع كسها
وبقيت ادعك في وهيا مسكه زوبري لسه وانا بقولها اخويا عامل ايه معاك
قالت اخوك تعبني بينام معايا كل خميس وانا مش قدره ياحمد انا لزقتها ف الحيطه
وفضلت ادعك ف كسها وهيا مسكه ف زوبري قولتلها وانتي عايزه تتناكي كل يوم
قالت اخوك كان كل يوم بينام معايا وبقت كل يوم مره فضلنا لكده لحد مابقي بينام معايا كل خميس
وانا بتعذب كل يوم ومش بعرف انام غير مابلعب ف نفسي اخوك عودني ع كده وانا خايفه اعمل حاجه غلط واخونو ولما فكرت اخون اخوك وهو مسافر واحد كلمني من ع النت كنا ف جروب وهو كلمني ونمت معاه مره صوت مسنجر وندمت بعدها وعملتلو بلوك وفكرت فيك انت هتحافظ عليه عشان عرفه انك بتحب اخوك وبتعزني وماترضاش الفضيحه ليه انا مسكت كسها جامد وبقولها كسك ده الي مبهدلك وحيات كسمك لخبط زوبر تحلفي بيه طول عمرك وقلعتها الروب بتاعها وفضلت بكلوت وستيان وحضنتها من ورا
ومسكت صدرها تفعيص وزوبري هيا مسكتو واتا فضلت ادعك ف بزازها ودخلت ايدي علي كسها تحت الكلوت كان مبلول خالص وانا بدعك في كسها ودخلت صباع ف كسها وفضلت انيكها بصباعي وهيا اااااااه اااه وزوبري محشور ف طيزها فضلت ادعك ف كسها وهيا ااااااه ااااااه وطلعت بزازها الاتنين كان لونهم غامق قعدت اقرص فيهم وصباعي ف كسها دخلت التاني وهيا ااااااه اااااااه حرام عليك كفايه وانا بدعك ف كسها اووي وبقولها لازما تنزلي ياكسمك مش هسيبك غير وانتي منزله وانا بدعك ف كسها وهيا اااااااه وانا صباعين ف كسها وهو غرقان من جوه عسل فضلت كده اكتر من 7 دقايق وهيا اااااااااااااااه خلاص هنزل هنزل وانا طلعت ايدي وبقيت اخبط علي كسها وعسلها بينزل والكلوت اتغرق وهيا ااااااه اااااااه مش قدره اوقف وانا قلعت بنطلوني والبوكسر وزوبري ع طيزها واخدت كلوتها ف جنب وحطيت زوبري ع كسها عايز ابلو من كسها دخلتو ف كسها وهيا وقفت ع صوابعها وبتصرخ زوبري دخل كلو ف كسها كان سخن اووووي وهيا اااااااااه وانا زوبري ف كسها خرجتو تاني وكان غرقان من عسلها وهيا بتاخد نفسها وبتقولي اااااه ايه ده خرجتو ليه قولتلها لسه هتمصي ياكسمك لازم تهري زوبري مص وقلعتها الكلوت وشوفت كسها كان غامق وضربت طيزها وكان ملبن قولتلها هو بينيك طيزك قالت لا قولتلها امال مفتوحه ليه قالت بنيكها بالخياره وهو بينيك كسي عشان اشبع هو مش بيرضي ينيك طيزي بيقول بتجيب امراض انا قولتلها انا هفشخهالك هيا قالت ااااه ياريت بس براحه قولتلها اقلعي الستيان دي وطلعي ع السرير هيا قلعت ونامت ع السرير وبتلعب ف كسها...................
الجزء الرابع
مرات اخويا كانت نايمه ع السرير وبتلعب ف كسها وانا طلعت ع السرير ومابين رجليها
بقيت ابوس فخادها وبقرب من كسها وهيا بتفتح كسها وانا قربت منو وكسها بيلمع من العسل
انا اخدت شفايف كسها ف بوسه وكنت بسحبهم من مكانهم وهيا اااااه اااااه وانا شايف كسها واسع اوووي وانا بلحس وكسها من جووه احمر وواسع وانا بلحس ودخلت لساني ف كسها وبقيت الحس ق كسها وهيا فاتحه رجليها وصوتها يمتع اي حد وانا بلحس ف كسها وطلعت ع صدىها واخدت حلماتها ف بوقي وبقيت امصمص ف البزين وزوبري ع بطنها هيا دخلو بقي انت تعبتني
وانا بقولها ادخل ايه ياكسمك قالت دخل زوبرك ف كسي انا طلعت ع شفايفها بوس وبقينا نمص شفايف بعض وهيا ايدها ع دماغي
وانا حركت زوبري وهو نام ع ضهرو مابين كسها ولقيتها بتهز طيزها وزوبري نايم بضهرو ع كسها وبتقولي دخلو قولتلها سبيها يدخل لوحدو ف كسمك الواسع ده ياخربيتك كل ده كس
وهيا حضنتني وقالت اااااه مش قدره يلا دخلو
انا قولتلها هدخلو بس عايز اعرف مين ناكك تاني غير اخويا قالت مفيش حد قولتلها ياكسمك كسك مهري من كتر النيك ده زي المغاره
ع العموم دي اول مره واخر مره هنيكك فيها اصل ده مش كس واحده بتتناك من راجل واحد وانا زوبر اخويا مش زوبر حصان يعني وقفت ع ركبي ومسكت زوبري وفتحت كسها وكان واسع اووي
ودخلت زوبري ف كسها وهيا فاتحه بوقها وانا دخلت زوبري للاخر ومساك ركبتها وبقيت انيك ف كسها كان سخن اووي بس انا من خبرتي ده مش كس واحده بتتناك من جوزها بس ده بتتفشخ كل يوم مرتين تلاته وفضلت انيك فيها وهيا صوتها عالي وانا بقولها صوتك ياكسمك العيال نايمه قالت العيال عند امي قولتلها انتي مفضيالي الشقه وبتقوليلي فاار وهيا اااااه فااار كبير اوووي جوووه كسي انا قولتلها اخر مره الفار بتاعي هيدخل كسك وهيا ااااااه ليه ياحمد ده انا بحبك ومصدقت انك نكتني قولتلها تعرفي لو عرفت مين بينيكك هضمك ل النسوان بنعمل جنس مع بعض كلنا بس اعرف مين ناكك وهيا سكتت وانا كملت فيها نيك وهيا اهات عاليه وانا نمت فوقها وبقيت انيك ف كسها جامد وهيا قالت عايزه اركب ع زوبرك انا نمت ع ضهري وهيا طلعت ع زوبري ودخل ف كسها وبقت تنط ع زوبري وطلع اهات تجنن وبزازها الي عماله تنط اودامي انا مسكتهم بايدي افعص فيهم وقرص الحلمه جامد وهيا بتعض ع شفايفها وهيا لقيتها بتلف وعطتني ضهرها وقالت بعبصني ف طيزها ولقيتها دخلت زوبري ف كسها وبتوطي وطيزها فتحت وخرم طيزها مفتوح انا دخلت صباع دخل بسهوله وهيا رايحه جايه ع زوبري طيزها مكنتش واسعه اووي انا هجت علي طيزها روحت زقيتها بايدي اترمت ع السرير ع وشها وانا وقفت ع ركبي وهيا قالت عجبتك
انا ضربتها ع طيزها جامد يمين وشمال وهيا ااااه كمان اضرب اضرب اوووي وانا بضرب طيزها لما احمرت ومسكت زوبري وهيا مفنسه وبصالي وفتحت طيزها وانا دخلت راس زوبري ف طيزها وهيا ااااااح وبقيت ادخل زوبري كمان لجوه وهيا ااااااه ودخلتو للاخر وهيا مفنسه ولقيتها بتهز طيزها وبترجع وتطلع ع زوبري وكانت بتنيك نفسها وهيا بتهز طيزها وفضلت تهز ف طيزها وترجع ع زوبري وده اول مره اشوف حد بيعمل كده بقيت متمتع اوووي زوبري كنت حاسس ان بيخبط ف جوانب طيزها
وبقيت زي مانا لحد مابقت قادر اتحمل الوضع ده كده وهيا اااااه عجبك وانا بنيك نفسي بزوبرك الكبير انا ضربتها ع طيزها وبقولها كمان ي كسمك هزي طيزك وهيا بتهز وانا روحت ماسك وسطها وبقيت اخبط زوبري جامد ف طيزها لدرجه حسيت ان بضاني وجعتني وبقيت انيك ف طيزها جامد وهيا نامت ع بطنها وانا نمت فوقها وبقيت انيك طيزها وهيا اااااااه براحه انت ايه براحه طيزي وانا بنيك فيها جامد والسرير مطلع صوت كانو هيتكسر وانا اااااه ياكسمك جيباني انيكك واخويا مش موجود قالت ااااااه نكني نكني اوووي وانا بنيك فيها جامد وطيزها زي السوسته وطلعتو من طيزها وبقيت احك في شفايف كسها وهيا اااااه دخلو ف كسي ياحمد وانا بحركو ع شفايف كسها قولتلها مين ناكك ف يالبوه قالت مفيش حد روحت مدخلو ف طيزها وكملت نيك ف طيزها قولتلها تعالي اقعدي بطيزك ونمت ع ضهري وهيا مسكت زوبري وقالت كل ده كان ف طيزي ونزلت في مص وبقت تمص ف زوبري وتبلعو كلو كانت محترفه وفضلت تمصلي وتمص راس زوبري وتلعب بالسانها عليه وراحت طلعت ع زوبري
ومسكتو وبتحكو ف كسها وهيا كانها بتدخلو كان زوبري وقف وهيا ايديها ع بطن زوبري وكسها بيحك ف ضهر زوبري وفضلت تحك ف كسها وتقول اااااه وانا نايم وقالت عجبك تحب ادخلو ف كسي وتنزل جووه قولتلها لا يا كسمك لو دخلتيه هسيبك ومشي قالت هتسيب مراتك اخوك الي بتتناك منك وتمشي قولتلها ايوه ياكسمك
انا سايب ف البيت احلي 3 ف الدنيا وجيلك هروح اكمل معاهم قالت انت بتنيكهم مع بعض قولتلها ايووه ولو قولتيلي مين بينيكك تاني هضمك معانا وخلي البنات يموتوك تحتهم قالت ازاي قولتلها عرفيني بس مين بينيكك تاني قالت محدش قولتلها برحتك ماتقوليش بس لو قولتي هجيبك معانا وهتلاقي نفسك 4 بينكوك قالت ازاي قولتلها بعدين اقولك بس يلا كملي عشان انزل ومشي قالت مستعجل ليه قولتلها اخلصي ياقحبه وفجاءه لقيت زوبري جووه كسها بالكامل وهيا بتضحك وقالت ااااااه حلو اوووي وانا بقولها قومي ياشرموطه قالت ثواني بس هنزل هنزل وانا مستنيها تنزل وهيا بتنط وبتدعك ف كسها ولقيتها بتصرخ ولقيت عسل بينزل من كسها ع زوبري وبطني كانت كميه كبيره كانها شرموطه من الشارع وهيا قاعده ع زوبري بكسها خرجت زوبري وهيا تعبانه ونايمتها ع بطنها ودخلتو ف طيزها وبقيت انيك فيها وهيا اااااه اااااه اااااه كمان
وانا كنت خلاص روحت منزل ف طيزها لبني وهيا ااااح اااااح ناااار ناااار وانا نمت فوقها ونمت ع ضهري وزوبري نام وبعد 15 دقيقه اخدنا دش مع بعض ولبسنا وهيا احلي يوم ف حياتي بس مكملش قولتلها ليه قالت كنت نفسي تنزل ف كسي قولتلها لما تكلميني وتحكيلي كل حاجه قالت انت ليه مش مصدقني قولتلها ياقحبه انا متحوز 3 ومفيش يوم بيعدي الا لما بكون فشخهم وكسهم مش زيك كده انما انتي اخويا علطول بيسافر بالاسبوع وانتي لوحدك ده كسك ياخد زوبرين مستريح ضحكت وقالت طب كمل كلامك قولتلها كلام ايه قالت لو انا انضميت ليكم هتعملو فيا ايه ضحكت وقولتلها هنفشخك احنا الاربعه هتلاقي نفسك نايمه ع ضهرك وفاتحه رجلك وزوبري ف كسك وبزازك دول هتلاقيهم بيتاكلو من اتنين وشفايفك ياما كس واحده عليهم يا اما لو حبيتك هتكلهم بشفايفها قالت ياخربيتك هيجتني
انا كنت لبست وهيا لسه قالعه ملط وقولتلها جسمك حلو وبزازك ملبن بس شرموطه قالتلي **** بطلت قولتلها ايوووه بطلتي ايه بقي
وهيا ساكته وراحت قالتلي ابقي شرموطه
قولتلها طب احكيلي قالت مش دلوقتي
وبعدين انت مش خايف اقول ل اخوك الي عملتو ضحكت وقولتلها كسمك وكسم اخويا ياشرموطه ولا يهمني هقولو مراتك الشرموطه بترن عليه انيكها وانت غايب ضحكت وقالت قلبك جامد زي زوبرك ولقيتها بتقولي عجبك جسمي وبتهز ف بزازها قولتلها عجبني وهيعجب البنات اوووي
قالت اقولك سر محدش يعرفو غير اخوك
قولتلها ايه قالت اخوك واخدني مش بنت
انا بقولعا بجد قالت ايوه قولتلها مين فاتحك ومفتوحه عندك كام سنه قالت مين فتحني مش هقولك انما مفتوحه قبل معرف اخوك
قولتلها هو قريبك الي فاتحك ولا حد غريب
ضحكت وقالت الاتنين انا قولتلها انا عارف انك شرموطه قالت بس صدقني دلوقتي خلاص
قولتلها دخل فيك كام زوبر من غير اخويا وانا قالت اتنين قولتلها قبل الجواز ولا بعد قالت الاتنين قبل الجواز وفي واحد كمل معايا لبعد الجواز قولتلها واخويا كان عارف ازاي انك مفتوحه واتجوزك قالت قولتلو فتحت نفسي وكنت بنيك نفسي بالخياره واخوك عشان كان عايز ينيك وافق وحتي قبل مانتجوز كان بينكني ف كسي ولما اتجوزت اخوك واحد من الي كان بينام معايا سافر والتاني كمل معايا اكتر من 10 سنين بينكني واخوك مايعرفش انا قولتلها ياخربيتك مين ده قالت ده سر بينا قولتلها ماشي ضحكت وقالت هحيلك بس بشرط قولتلها ايه قالت تقلع وزوبرك ف كسي وهحكيلك قولتلها وانا موافق انا اصلا لسه عايزك انيكك لقيتها بتقلعني البنطلون والبوكسر وبتمص زوبري علطول وقعدنا ع الكرسي وفضلت تمصلي وزوبري صاروخ قالت زوبرك ده اكبر زوبر دخل بكسي ولقيت قعدت ع رجلي زي المقص كده وزوبري دخل ف كسها وهيا دهلت ف حضني وقالت النيك حلو لما تبقي ف حضن راجل جامد ومبتسمه وزوبري جووه كسها وقالت تنيك الاول ولا احكي انا قولتلها احكي برحتك
قالت حاضر وهيا حضنتني راسها ع كتفي وقالت الي فتحني كان صحبي ف المدرسه كنت بسرح مع ابويا الغيط وهو كان بيجيلي هناك كنا بنحب بعض وكنت بسيب ابويا وكاني بجيب فول من الاراضي الي جنبنا وكنت بروح ارض الي بحبو كان عندهم اوضه حطين فيها المكنه كنت بدهل نقعد نبوس ف بعض مره بعد مره دخلو ف طيزي وبقي ينكني بس موجعنيش كان صغير مش كبير واكتر من شهرين بينكني ف طيزي وف يوم لما عرف ان حد متقدم وابويا مووافق ف اليوم ده وانا مسلمه نفسي ليه وكان بينكني ف طيزي وانا مفنسه ف وضع الكلب محسيتش غير بزوبر بيدخل ف كسي وانا بقولو بتعمل ايه لقيتو نام عليه وانا حسا بكسي بينزل ددمم وانا بعيط وهو محدش هيفتحك غيري يشرموطه انتي بتعتي وبس وفضل فوقي ونزل ف كسي بس الحمد ** محصلش حمل وهو خرج وانا مسحت كسي وطلعت وكنت مرعوبه وروحت مع ابويا وبعدها عرفت من كلام مع صحابي ان حبيبي سافر مكنش حد يعرف اننا بنحب بعض وبقيت عايزه انتحر واخوك اتقدم ووابويا وافق والايام بتمر وحكيت ل ابويا كل حاجه وف اليوم ده اخدت ضرب لما جسمي بقي ازرق وعشان كنت عايشه مع ابويا لوحدو امي ميته من زمان محدش حاش عني وانا مردتش اصوت عشان ماتفضحش ويوم بعد يوم ابويا مش عارف يقول ايه ل اخوك لحد ما انا ف يوم اخوك جالي وابويا ف الغيط وكنت ناويه احكيلو واخوك كان حبني اصلا وانا حكيت ل اخوك وهو مصدوم وقولتلها دي شبكتك بس ** عليك ماتفضحني هيا كانت غلطت شيطان وانا ندمانه واخوك وقتها قعد يفكر وقالي البسي شبقتك وانا كنت فرحانه اووي واخدتو ف حضني وهو اخدني ف بوسه واحنا بنبوس بعض مسك صدري وانا مسكت زوبرو وكنا خلاص لدرجن ان انا قولتلو عايز تنام معايا واخوك وقتها حضني من طيزي ولما حسيت انه نزل ف البنطلون مردتش احرجو قولتلو كفايه ابويا ممكن ياجي ف اي وقت ومشا اخوك ولما ابويا رجع قولتلو قولت ل خطيبي كذا وكذا وعطيتلو الشبكه وهو قالي البسيه وهو مكمل معايا من فرحت ابويا اخدني ف حضنو جامد وانا كنت هتفعص ف حضنو وحسيت بزوبر ابويا ع بطني وكان كبير اووي انا عملت مش واخده بالي وابويا كان مبسوط وانا بقيت ابص ع ابويا وهو نايم وهو بيستحمه وانا كنت بلبس خفيف ف البيت وابويا كنت بشوف بتاعو بيوقف عليه وانا بصراحه كنت بحب اتفرج ع زوبرو وقف عليه وبعد الحكايه دي بشهر ابويا رجع ف يوم شكلو كان بيشرب حشيش لقيتو دخل عليه الاوضه ونام جنبي وانا كنت صحيه ولقيتو نايم وبيشخر انا بعد شويه حطيت ايدي ع زوبرو كان وقف نص وقفه
وهو بيشخر وريحتو وحشه كان بنحو او حيشيش مش عرفه زوبرو وقف ف ايدي وانا بحسس عليه وعيني ع وشو وزوبر كان كبير اوي بس مش طخين ولما ابويا اتحرك شيلت ايدي ولقيتو نام ع جنبو ورايا ولقيتو حضني وزوبرو ع طيزي من فوق القميص وانا كنت مبسوطه اووي فضلت احرك طيزي ع زوبرو ولقيت ايد ابويا ع بزي بيدعك فيها وانا كنت هتجنن وابويا فضل يقفش ف بزازي ودخل ايدو تحت القميص ومسك بزازي وانا كنت بطلع اهات ولقيت ايدو التانيه بترفع القميص بتاعي ولقيت زوبرابويا محشور ف فلقت طيزي وبيضغط جامد وبيقول اسم امي تعبان ياسهير وحشتيني دخلي زوبري ف كسك ياسهير انا بقيت احرك طيزي ع زوبرو ولقيتو حضني اوووي وفضل يدخل زوبرو ف طيزي وايدو ع الي كانت ع بزي نزلت ع بطني لحد ماحطها ع كسها من فوق الكلوت وانا كنت هتجنن بس مبسوطه بالي بيحصل وابويا دخل ايدو تحت الكلوت وفضل يدعك ف كسي وانا مستحملتش ونزلت ع ايدو وهو حط ايدو ع بوقي كانو بيقولي الحسي انا اخدت صوابعو ف بوقي وفضلت الحس فيهم وانا مسحتش غير بزوبر ابويا ع طيزي وانا فضلت امص ف صوابعو اوووي ولقيت ابويا بيبعد الكلوت ولقيت راس زوبرو بتحاول تدخل ف كسي وهو كتم بوقي وانا خلاص ولقيت زوبر ابويا بيدخل ف كسي واحده واحده وانا مش قدره ودخلو للاخر وبيطلع همهمه كتير وبيقول اااااه ضيق اوووي ياسهير كس بنتك ضيق اووي وانا غرفت ان انا بنتو وبقي ينيك وانا بطلع اهات وفضل ينيك في اكتر من 10 دقايق نزلت وقتها مرتين ع زوبرو وهو ف كسي وهو قبل ماينزل نزلهم ع طيزي ولقيتو لما استريح قام دخل اوضتو وانا قولتلها اااه ياشرموطه ده انتو عايله وسخه وانا زوبري ف كسها هينفجر انا كنت بسمع وماسك طيزها وبحركها براحه ع زوبري وهيا بتحكي وانا بقيت انيكها جامد وهيا ااااه براحه براحه وانا بنيكها وهيا نزلت ع زوبري وانا نزلت ف كسها وفضلت حضناني وقالت اااااه زوبرك بيفكرني بزوبر ابويا اول مره دخل جوايه بس بتاعك طخين عنو
قولتلها اقعدي جنبي قعدتها وقولتلها كملي وهيا ف حضني كملت وقالت تاني يوم ابويا رجع كانو هو الي بيشرب عشان يدخل عليه وتاني يوم انا مكنتش لبسه كلوت هو دخل حضني علطول وطلع زوبرو ودخلو ف كسي وفضل ينيك وقبل ماينزل طلعو ونزلهم ع طيزي بقينا يومين كده وطول اليوم كان مفيش اي حاجه وانا لبسه قميص نوم بس ف يوم ضربني ع طيزي وانا بضحك وزوبرو وقف وبيقولي كبرتي وحلويتي يابت
وف نفس اليوم دخل عليه وانا كنت لبسه قميص نوم لنص طيزي لقيتو دخل بشورت بس ولقيتو
ركب فوقي وبقي يبوس شفايفي وانا اتجاوبت معاه وبقي يقولي انا تعبان ياحبيبتي ريحيني ونزل يمص صدري ونزل ع كسي بقي بياكلو وانا نزلت ف بوقو ولقيتو بيقولي مصي زوبري معرفتش هو علمني ودخلو ف كسي وبقي بينكني كل يوم وحتي بالنهار وكسي اتهري من زوبر ابويا وقبل ماتجوز اخوك بيوم ابويا نام معايا مرتين بليل ونزل جوايه وانا مكنتش خايفه عشان هتجوز واخوك نزل جوايه بس وقعتها الدوره نزلت واخظت علاج عشان احبل وحبلت وبعدها ابويا كان كل يوم يجيلي واخوك ف الشغل ينكني فكسي وينزل وانا اروح ليه البيت وينكني ولما خلفت وحبلت تاني بقيت اتناك من اتنين اخوك بليل وابويا بالنهار ودلوقتي اهو ابويا كبر ف السن ومتجوز واحده قدو يشيلو بعض واخوك لسه بيسافر ففكرت فيك كنت بقول ده متجوز 3 يعني مش هيعرف يمشي طلعت اسد قولتلها يعني بكسمك لازم انهارده ده انهارده ف خفله ع واحده متجوزه وتعبانه جوزها مش بينيكها كنت هنيكها وهما يمصمصو فيها قالتلي بجد مين قولتلها لما تبقي مكانها هقولك ياكسمك وقومت لبست وهيا قاعده بتقولي هتاجي بكره ضحكت وقولتلها يومين وكلمك تاجي انتي تاخدي زوبر وتتناكي من البنات هخليهم يطلعو كسمك بره قالت احااا شكلك هتجنني انا كسي بياكلني من لبنك ده وطلعت كانت الساعه 2 ونص روحت البيت والكل نايم ولقيت حماتي نايمه مع مرام تحت وكانو لبسين قمصان نوم انا اتشطفت ونمت جنب حماتي للصبح وانا ايدي ع بزها وصحيت الساعه 11 وحماتي جنبي ومرام مش هنا فضلت العب ف جسم حماتي لما صحت بقولها صبح الخير قالت صباح النور كنت فين انبارح قولتلها مرات اخويا كانت تعبانه وكنا عند الدكتور قالت الف سلامه عليه بقت كويسه قولتلها اها واخدتها ف بوسه وقولتلها وحشاني قالت سيبني انا جسمي تعبني اووي من انبارح البنات ولاد الكلب اتنين مسكين خيار وبيدخلوه من ورا وقدام والتالته قاعده بكسها ع وشي لما كنت هتخنق وانا ضحكت قولتلها ياريتني كنت موجود قالتلي تعرف البنات ماسبونيش غير لما نزلت 3 مرات بقت كل واحده تاجي تلحس ف كسي والاتنين التانيين يهيجو فيا لحد مانزل والتانيه تاجي مكانها لما حسيت ان انا هموت
وخلصنا وطلعو ومرام اخدتني اتشطفنا ونمنا طلعت بزها واخدتو ف بوقي وهيا ماسكه دماغي
ونمت عليها وزوبري ع كسها وبقيت امص ف بزازها الاتنين وحلماتها وقفه ف بوقي وهيا حضناني وقالت زوبرك وقف قولتلها ايه رايك اخبطك زوبر قبل ماتمشي قالت تعرف ياحبيبي مهما الست تتناك بخيار او اي حاجه هيفضل الزوبر زوبر ومفيش احلي من البن وهو بينزل ف الكس انا قولتلها لبسه كلوت قالت لا انا قلعت البنطلون والبوكسر ورفعت قميصها وكسها بيلمع مفهوش شعرايه ومسكت زوبري ودخلتو ف كسها ونمت عليه وهيا ااااااه ياحبيبي كنت طويل اليل بفكر فيك لحظه دخول زوبرك جوايه ب الدنيا كلها وانا نايم فوقها وبمص بزازها وزوبري ف كسها وبوسطي بطلع ونزل وزوبري ف كسها
وهيا فاتحه رجليها وصوتها اااه بصوت واطي وانا بنيك فيها وهيا ااااااه ولقيتها نزلت ع زوبري وانا نزلت ف كسها وهيا ااااه حلو اووي ياحبيبي
وانا نمت غليها وهيا تعرف ياحبيبي انبارح البنات كانو بياكلوني عشان انزل مايعرفش لو اخدو الموضوع بهدواء هنزل كل الي جوايه
انت ركبت فوقي 5 دقايق انا نزلت وانت نزلت
هبقي اجيلك بكره وعوضك قالت تاجي ف اي وقت بيتك ومطرحك ومرام دخلت علينا وقالت كنت لسه هصحيكم تفطرو وشافت لبني ف كس امها وقالت شكلك فطرتي ياماما وبتضحك ومرام مسحت كس امها بفوطه ونضفت كسها ونضفت زوبري وقالت يلا نفطر كلهم فوق لبسنا وطلعنا فطرنا وحماتي روحت وانا قعدت مع العيال ومرام وشاميه ومنار طول النهار وبليل طلعت العربيه واخدت مرام وشاميه ومنار والعيال بالعربيه وروحت المطعم الي صحبي شغال في واتعشينا وروقنا واتفسحنا شويه وروحنا واليوم ده نمت مع شاميه وبعد يومين اخدت مرام وروحت عند حماتي وقعدنا مع الحج محمد شوي ومرام طلعت ل امها وانا بكلم الحج لقيتو بيقولي عايز اقولك ع سر قولتلو ايه قالي انا طلعت بليل لما قفلت لقيت حماتك ف الاوضه بتصرخ فكرت بتلعب ف نفسها قربت سمعت صوت سلمي معاها ضحكت وقولتلو انت متاخر اووي ياعم محمد قالي يعني ايه قولتلو مرات ابنك شرموطه قالي ازاي وامتي قولتلها من فتره وابنك عارف قالي انت بتتكلم جد قولتلو انا نكتها مرتين وابنك عارف وهيا بتحكيلو ع الي بيحصل ابو عمار مستغرب قولتلو لو عايز تنيكها انا هخليك تنيكها معايا ايه رايك هو قالي لا مستحيل المسها قولتلو انت حر انت اصلا جاي اتفق معاها تجيلي بكره انا باخدها بعمل عليها حفله انا والبنات لو هتاجي قولي اطلع البنات فوق وانت تنيكها معايا هيا مش هتقول لا وحتي تغيير ده انت زوبرك وقف لما سمعت انها بتتناك مني امال هيعمل ايه لو دخل فيها وبضحك قولتلو انا طالع شويه وهمشي تبقي رن عليه وعرفني جاي ولا لا
وطلعت لقيت سلمي قاعده مع مرام وحماتي سلمت عليهم وسلمي لبسه عبايه هتتفركت ع طيزها انا بقيت اضرب طيزها وقعدتها ع زوبري اودامهم وهيا بتضحك وبقولها عايزك بكره قالت تحت امرك وبقول ل مرام البوه دي كانت نايمه مع امك وابوك شافها انبارح لقيت حماتي اتخضت قولتلها مالك ده انا عرفتو ان انا بنيكها وهتيكها بكره وقولتلو لو عايز تنيكها كلمني قالتلي عايز محمد ينيك مرات ابنو قولتلها ما ابنو عارف ان انا بنيك مراتو وبعدين هو عارف كل خاجه واحسن مايزعل منك قولتلو انا الي خليتها تعمل كده
ولما هو ينيك مرات ابنو هيبقي عادي بقي مع بعض وف بيت واحد حتي لو هيا نزلت عندك هو هيبقي عادي وسلمي مسكت زوبري وقالت يعني زوبر حمايا هيدخل جوايه وهيا مبسوطه قولتلها ايوه يالبوه ولقيتها بتقولي ف ودني عايزه زوبرك ف كسي وزوبر ف طيزي مع بعض وانا ضحككت وبقولها شرموطه وقولت ل مرام يلا نمشي قالت يلا واحنا نازلين حماتي نادت عليه رجعت ليها ولقيتها بتقولي انا زعلانه منك بقولها ليه قالت بصراحه عايزه اجي معاكم ضحكت وقولتلها انت تؤامر ياقمر تعالي بكره لوحدك لما ارن عليك محدش هيتمتع بيك غيري بكره ومسكت بزازها وبقولها وحياتك ل تعيشي بكره احلي بوم ف حياتك واخدت متها بوسه جامده وسيبتها ومشيت ونزلت ل حمايا عرفتو ياجي بكره لما اكلمو ومشيت ومرام بتقولي انا خايفه لحد يعرف نتفضح قولتلها كسم الناس وبعدين مين هيعرف كلنا ف بعضنا دي امك وابوك ومرات اخوك مفيش حد غريب يعني قالت الي تشوفو وروحنا واليوم ده نمت مع منار بس مالمستهاش وهيا عرفت ليه بس شويه رقص ودلع ونمنا ف حضن بعض
تاني يوم صاحي الضهر والبنات بتجهز ابغدا اتغديت والعصر اذن سلمي كانت ف البيت قعدت مع البنات وابنها معاها واليل دخل علينا وعرفت البنات الي هيحصل وال3 بنات اخدو سلمي ونامو معاها اكتر من ساعه وانا قاعد مع العيال فوق
ولما طلعو بيضحكو ومرام قالت يلا هترن ع بابا وانا قولتلهم محدش فيكم ينزل قالت محدش هينزل وكلمت حمايا وقولتلو ياجي وبعد 10 دقايق كلمت حماتي وقالتلي ان محمد نزل من شويه قولتلها عارف انا مكلمو تعالي وطلعي فوق للبنات علطول وانا دخلت ع شقه مرام تحت اول شقه ولقيت سلمي نايمه ع ضهرها ملط والسرير غرقان عسل من كسها الحمر قلعت كل هدومي وبقيت بالبوكسر بس وبقيت امص ف شفايفها وصدرها والجرس رن فتحت من فوق وطلع وحمايا شافني مستنيه وزوبري وقف ف البوكسر قولتلو تعالي دخل وقفلت الباب ودخلتو الاوضه وشاف سلمي نايمه وتعبانه ولقيت زوبرو بيوقف قولتلها اقلع يلا ياحمايا مرات ابنك الشرموطه شوف كسها عامل ازاي البنت صفوها عشان تنيكها علطول ولقيت حمايا محروج مني قولتلها انا هخليني بره وانت نيكها برحتك ونزل ف كسها عادي هيا عمله حسابها يعني انا خرجت ورنيت ع حماتي قالت انا ف الشارع اهو انا استنيتها لما بقت اودام البوابه وفتحت وكنت بوكسر بس
وقالتلي لابس ليه كده عرفتها ان جوزها فوق من سلمي وطلعنا ودخلنا الشقه وقولتلها ادخلي اوضه ******* وجهزي نفسك ياقمر هيا دخلت الاوضه وانا دخلت ع حمايا ولقيتو قالع كل هدومو وراكب فوق سلمي وبينيكها ف كسها وهيا لفه رجليها ع فخادها وصوتها وهيا بتقولو نيك مرات ابنك نيكها اوووي وانا ساكت وقربت منهم وحمايا بصلي قولتلو زي مانت حماتي جات هو خاف قولتلها زي مانت هيا عرفه انك بتنيك سلمي تحب انيكها جنبكم ولا انيكها ف الاوضه التانيه وهو قالي خليك هناك وسلمي قالت لا تعالو جنبنا وراحت واخده شفايفو ف بوسه وهيا فضل ينيكها وانا طلعت دخل ع حماتي كانت لبسه قميص نوم ابيض شفاف ومش لبسه كلوت ولا ستيان وقفتها وقولتلها ايه الجمال ده وحضنتها واخدت منها بوسه وقولتلها **** انتي احلي منهم كلهم ولو جوزك يطلاق هتجوزك انا وهيا ضحكت واخدت من ايديها ودخلنا ع جوزها وكانت سلمي راكبه ع زوبرو وبتنط عليه وحماتي دخلت ونمت جنب جوزها قولتلها يلا مصي ياقمر شوف حماتي قمر ازاي تتاكل اكل دي بتاعتي انهارده لوحدي
وحماتي قلعتني البوكسر ونزلت تمص ف زوبري وحمايا عين ع سلمي وعين ع مراتو وهيا بتمصلي وانا قولتلها تعالي يلا امتع كسك وهيا نامت مكاني حنب جوزها ونا نزلت ع كسها بلحس في وهيا اااااه اااااه كنت بلحس اوووي ف كسها عشان تمتع جوزها ودخلت صباعين ف طيزها وبقيت الحس ف كسها وبنيك طيزها وانا اكتر من 5 دقايق ولقيت حماتي بتقول هنزل مسكت زوبري وبقيت اخبط ف كسها وهيا اااااه ونزلت ع زوبري وعلطول دخلتو ف كسها ونمت عليها وبمص ف بزازها وجوزها بيبصلي فضلت انيك ف حماتي وسلمي ااااااه ولقيت سلمي بتنزل ع زوبرو وهو مستحملش عسلها السخن ونزل ف كسها ونامت ف حضنو وانا بنيك حماتي وسامع سلمي بتقول ااااه يابا زوبرك حلو اووي نكني علطول يابا
نيك مرات ابنك عمار ابنك بيهملني اووي
ابنك بيهملني وجوز بنتك بينكني وابنك عرف ان جوز بناتك بينكني ومبسوط بكده بحكيلو وهو بينكني وبيكون مبسوط وانا بنيك ف حماتي وهيا بتقولي نام ع ضهرك ونمت ع ضهري وهيا طلعت ع زوبري ودهل ف كسها وبقت تنط علي وسلمي قامت ومسكت بزها حماتها تمص ف حلماتها وحماتي هتجنن وفضلت تنك ع زوبري وراحت وقفه ورا حماتي وحضنتها من ورا ومسكت بزازها تدعك فيها وحماتي بتنط ع زوبري وبتساعدها سلمي وحمايا بيلعب ف زوبرو وحماتي جسمها يهبل اوووي وراح حمايا وقف وزوبرو كان وقف تاني ولقيت وقف ورا سلمي ودخل زوبرو ف طيزها وهيا ااااه ايوه كده يابا نكني دايما وفضلت حماتي تنط ع زوبري وسلمي حضنها من ورا وقفشه ف بزازها وحمايا مدخل زوبرو ف طيز سلمي وبينيكها وانا خليت حماتي توقف ع ركبتها زي سلمي وشها ف وش سلمي ووقفت وراها والاتنين لزقو ف بعض وبيبوسو بعض وانا دخلتو ف كسها وايدي ع بزاز حماتي وانا بنيكعا اوووي وحمايا بينيك سلمي وفضلنا كده وحماتي نزلت ع زوبري وسللمي اول منزل حمايا نزل ف طيزها علطول وانا فضلت انيك ف حماتي وهيا نزلت تاني نيمتها ع جنبها ودخلت زوبري ف كسها وبقيت انيكها من الجنب ونزلت ف كسها لبني وسلمي نزلت بلعتو ومصت زوبري ونمنا جنب بعض وحمايا قام لبس وقال ل مراتو يلا سلمي قالت خليها نايمه ف حضني انهارده هنا قالها انتي هتنامي هنا قالتلو ايوه انا كلمت عمار وهو عارف ان انا هتناك من احمد وقالي ماشي مايعرفش ان انت نكتني ونزلت ف كسي وطيزي لبنك
تحب اخليه يعرف هو هيحب كده اووي وتنكني اودامو قالها لا مينفعش ده ابني بردو
وقال ل مراتو تبقي تعالي بكره مع سلمي بقي ونزل وانا نزلت معاها وقولتلو مبسوط قالي ايوه قولتلو سلمي بقت تحت امرك دلوقتي ف اي وقت
قالي خالي بالك من حماتك قولتلو طلقها وانا اتجوزها وهو ضحك وقالي دي الغاليه قولتلها وحياتك لطلع اخبطها كمان زوبر لفرقع كسها قالي اطلع ياقليل الادب قولتلو اعمل حسابك بعد بكره هجيلك وننام مع حماتي لازم نشبع كسها وطيزها قالي بعدين انا تعبت وانا بضحك
وطلعت ولقيت سلمي بتلحس ف كسها حماتي وانا شايف سلمي نايمه ع بطنها وبتلحس كس حماتي نمت ودخلت زوبري كان وقف نص وقفه ف كسها وهيا اااه بتعمل ايه قولتلها هعمل ايه يعني وفضلت احرك زوبري لما وقف ف كسها طلعتو وكلمت مرام تنزل مع منار وشاميه ونزلو كنت بحس انهم ضهري بجد
ولقيت مرام بتقول ل شاميه ومنار سبولي ماما وانتو خليكو مع البوه دي ومنار وشاميه نيمو سلمي ع ضهرها وشاميه بتلحسكس سلمي ومنار طلعت بكسها ع وشها ومرام رفعت رجل امها ودخلت مقص وبقت بتحك كسعا ف كس امها وصوتهم بيعله وانا بتفرج وزوبري وقف ومرام نامت جنب امها ومسكه بزها تمصو ونزلت ايديها ع كس امها بتلعب في لحد ما حماتي نزلت وسلمي كانت نزلت وانا وانا اخدت شاميه وقولتلها العيال فين قالت فوق عند منار قولتلها طب تعالي واخدتها عريانه قالت طب استني البس حاجه انا اخدت القميص البيض بتاعي ولبستهولها واحنا طالعين ودخلنا الشقه وقالت شكلك هتتعبني وبتضحك وبتقول انا اليوم الي بنام في معاك بكون فرحانه اووووي ولقيتها نزلت تمص ف زوبري وانا وقفتها واخدتها ف بوسه وبزازها الملبن مسكتهم وحلماتها اللي تجنن من منظرهم
ونيمتها ع ضهرها وهيا فتحت رجليها وشعر كسها خفيف وشكلو حلو اووي انا حطيت ايدي ع كسها
فضلت ادعك ف كسها الوردي وهيا اممم وانا بقولها بقالك قد ايه مانمتيش معايا قالت يومين قولتلها يومين وانا بعيد عن القمر ده
ونزلت بشفايفي ع كسها ابوس ف كسها والحس في وهيا ااااه اااااه ودخلت لساني ف كسها وبلحس ف كسها وزنبورها الصغير خالص بشفطو
ودخلت صباعي ف خرم طيزها الضيق
وكنت اول مره ادخل صباعي ف طيزها
وهيا ااااااه بيوجع قولتلها عايزه تتناكي ف طيزك قالتلي انا مراتك وتحت امرك ف اي حاجه قولتلها وانا ماستحملش اشوفك بتتوجعي وخرجت صباعي وبقولها انتي مراتي الاوله وانا بعشاق اووي عايزك تعرفي ان انا متجوز اتنين معاك ايوه بس لو خيروني هختارك انتي الي اموت معاها وهيا بحبك اوووي ياحمد انا اخدتها ف بوسها وفتحت كسها بصوابعها وقالت يلا دخل زوبرك بكسي انا مسكت زوبري ودخلتو ف كسها الوردي
وبقيت انيك فيها وهيا ااااااه ااااااه وانا بنيك في كسها كان سخن اوووي وحلوتو انه ضيق مع ان انا بنيكها ف الاسبوع 3 مرات بس كسها ضيق ع قد زوبري فضلت انيك ف كسها وهيا ااااااه ااااااه وانا بنيك فيها وهيا بتلعب ف بزازها الملبن الي رايحه جايه اودامي وشكلهم يجنن وهيا اااااه ولقيتها بتدعك ف كسها وبتقولي شكلي هنزل بحب رومانسيتك اوووي ف النيك مابستحملش وانا بنيكها وهيا ااااااااااه اااااااااااااه ولقيتها بتنزل ع زوبري صدرها طالع نازل جامد
نزلت ع بزازها امص فيهم
وزوبري ف كسها وبقيت انيك عنيف والصوت عالي وهيا بتقولي عايزاك تنزل ع بزازي ياحبيبي عايزه ابلع لبنك من علي بزازي انا طلعت زوبري من كسها وطلعت ع بطنها وحطيت زوبري مابين بزازها وبقيت انيكها وهيا ضمت بزازها ومسكت زوبري وبقت تدعك ف زوبري ع بزازها
وانا مسكت حلمت بزها بشدها وهيا ااااااه ومسكه زوبري تدعك في وانا نزلت امص حلمت بزها الحمره من قرصي ودخلت زوبري ف بوقها وبقيت انيك بوقها وهيا ااااامممم وفضلت تمصلي وطلعتو ورجعت دخلتوو ف كسها وفضلت انيك فيها وبزازها زي الملبن اودامي تطلع وتنزل وانا بنيكها جامد وهيا ااااااااه صوتها بقي عالي وانا بنيكها وهيا اااااااه براحه كسي براحه وانا مكمل نيك في كسها وحسيت ان انا خلاص خرجت زوبري من كسها وحطيتو ع بزها وفضل ادعك في ونزلت ع بزها اليمين لبني مكنش كتير
ونزلت لبني ع بزها لاخر نقطه وهيا بدماغها اخدتو تمص فيها وانا نمت جنبها وهيا مسكت بزها واخدتو ف بوقها وتلحس لبني وتبلعو
وقلعت القميص واخدتها ف حضني وقالت تعرف ياحمد كل مابكون لوحدي بفكر اول مره شوفتك ف العربيه بتاعتك وقتها كنا مكسوفين منك ولما عرفت انك متقدملي فرحت اوووي مش عشان اننا قاعدين ف بيتك لا بس حسيت انك بتحبني وانا كنت بطمن لما بشوفك وحبيتك اووي والزمن لو رجع بيه لورا هتجوزك تاني ومش هخلي حد يشاركني فيك كنت نفسي اخلف منك 10 عيال وانا بقولها مره واحده قالت ايوه
اخلف منك عيال كتير اربيهم ف بيتنا قولتلها انتي مش مبسوطه مع منار ومرام قالت لا مبسوطه بس لما بعرف انك هتنام عند واحده فيهم اوقات بعيط
وبنام قولتلها امال انا بحبك ليه ياشاميه قلبك ابيض حتي كسك ابيض وبضحك وهيا قالتلي ماما يوم الدخله بتقولي يابخت جوزك بيك هيتمتع بيك قولتلها عندها حق جسمك حلو اوووي ياشاميه وانا بحبك ونفسي اخلف منك بنت كمان يبقس معاك ولدين وبنتين قالت ياريت ياحبيبي قولتلها شويه بس طب افردي طلع ولد ضحكت وقالت تفضل تنزل في لحد ما البنت تاجي وضحكنا واخدتها ف حضني وفضلت امص ف بزها ونبوس بعض وفضلت العب ف كسها اكتر من ربع ساعه وكسها احمر من كتر الدعك في وانا زوبري هلكان بس نمت عليها ودهلتو ف كسها وبقيت انيكها وفضلت اكتر من نص ساعه بنيك فيها عشان لبني ينزل الي نزل مرتين انهارده ونزل ع كسها وهيا بتدعكو ف كسها ونمت ف حضنها للصبح وهيا عملت فطار فطرت معاها وقعدت افكر اجيب مرات اخويا ازاي هنا وازاي اضمن انها ماتتكلمش عده يومين واحنا زي الفل مع بعض
وروحت يوم بليل عند حماتي وحمايا ف المحل قولتلو مستنيك فوق وطلعت عند حماتي كانت نايمه نمت حنبها وقولتلها ايه ياقمر نايم بدري ليه قالت الساعه كام قولتلها 10 قالت كنت عايزه انام قولتلها وحشتيني هيا ابتسمت وقالت وانت كمان سالتها ع عمار قالت وصل انهارده قولتلها عمل حاجه معاك قالت حضني ومسك بزي وقال وحشتيني وزوبرو وقف بمسكو ولقيتو طلعو ودخلو ف بوقي وفضلت امصلو ونزل ف بوقي وطلع منزلش قولتلها اكيد كان بيسال مراتو اتناكت ازاي وكمل معاها وبعدين انا وجوزك هنعوضك باحلي نيكه مع بعض جهزي بس نفسك كده لما اطلع ل ابنك اشوفو عامل ايه وبالمره اضرب البوه اودامو عشان يهيج قالتلي انت جيلي ولا جيلها قولتلها *** جيلك انتي بس عايز ابنك ينول معانا يبقي زوبر ف كسك وطيزك وواحد تمصيه قالت انت هتقتلني وضحكت وقولتلها اصبري عليه وانا همتعك انهارده وبعدين انتي ست الكل قالت انا عايزه زوبرك انت ف بوقي افضل امص في وانا ضحكت وقولتلها لما انزلك بس...............
الجزء الخامس
نكمل قصتنا
طلعت فوق عند عمار خبط وريهام مراته فتحت ولبسه عبايه بيتي بقولها فين عمار قالت بيتشطف
قولتلها اها اصل نزل ف بوق امه هيا ضحكت وقالت عشان كده طالع تعبان
قولتلها بس انا مش تعبان
ضحكت وقالت عارفه ومشت اودامي وبترقص طيزها قولتلها رايحه فين قالت هعطيلو الفوطه
هيا راحت وانا مشيت وراها ولما قربت حضنتها من ورا وهيا ماتكلمتش ولقيتها بتهز طيزها ع زوبري وقالت هو وقف ليه كده قولتلها ع طيزك الجامده قالت ثواني خبطت عمار فتح وشافني حاضن مراتو بقولو بقي حد يكون عندو ست زي دي ومايخدهاش معاه الحمام وبمسك بزها بقولو يلا عشان عايزك ف حاجه خلص وانا مستنيك مع الموزه دي دخل وماتكلمش قالت شكلو زعلان قولتلها لا هو بس لسه مش متعود شوي ويتعود وقولتلها عايزك ترقصي شوي قالت عنيه
لقيتها شغلت اليثي وربطه اشرب ع وسطها
وانا قعدت وبقت ترقص وجسمها زي القشطه وهيا مولعه من حركاتها وانا زوبري صاروخ وهيا تقرب مني مره تمسكو ومره تحك طيزها في
وانا بتفرج وبس وبعد شوي خرج عمار ومراتوو جنبي بنبوس بعض اتعدلت وانا بتكلم معاه
وريهام جبت عصير وقعدت جنبي وانا زوبري وقف لسه من الهيجان المهم قولتلها عايزك تحت عند امك نتكلم اشرب وحصلني وانا هنزلك
نزل وانا ريهام بتقولي انت هتنزل قولتلها ايوه قالت وانا لوحدي هنا قعدتها ع حجري
وهيا بتحرك طيزها ع زوبري
وقولتلها بعد مانزل بشويه انزلي قالت تمام
قالت المفرود يبقي انتو الاتنين ف حضني مش ف حضن العجوزه ضحكت وقولتلها قصدك التلاته قالت هو الحج معاكم تعرف ياحمد يوم ماسبتنا مع بعض مع انه راجل عجوز بس يوميها كان بينكني ولا كانو شباب قولتلها لازم مرات ابنو وبنت عسل وجسمك كرباج وقفت وهيا مسكت زوبري وقالت مش هتاخر عليكم وبتضحك قولتلها عايزك تلبسي لبس اي حد يشوفك يهجم عليكي قالت حاضر هتشوف قامت وهيا بتهز طيزها
وانا نزلت من عندها ونزلت تحت لقيت عمار ف الصاله وامه بتعمل ليه شاي قعدت وقولتلو **** يكون ف عونك قاعد مع اتنين زي القمر
بي المهم القمر الي جوووه دي جات حماتي
شكلها حلو قعدت وقعدت تتكلم معايا وبتسال عن ولادها والاحفاد وانا بضحك وبهزر معاها قولتلها تعالي جنبي قعدت جنبي وانا حطيت خدي ع كتفها وبقولها فكره اول يوم شوفتك في
قالت فكره قولتلها دلوقتي بقيت حماتي حبيبتي وبناتك حريمي ومخلفين بس الحاجه الوحيده الي زي ماهيا انك لسه حلوه واخدت منها بوسه ف شفايفها وهيا متجاوبه براحه وانا ببوسها
وايدي ع بزها افعص فيها وانا بقول ل عمار سابت عندك ليه قرب من امك هو قرب وانا خليتو يبوسها وانا دخلت ايدي وطلعت بزاز حماتي من مكانهم وهيا مولعه ف بوسه مع ابنها
وانا اخدت بزها ف بوقي امصمص في وهيا اهات كل ماتبعد عن ابنها وانا ف عالم بزازها الملبن وحلماتها الفاتحه الي تجنن
كانها لسه شباب وقفت وقلعت من فوق وانا شوفت حماتي مسكت زوبر ابنها من تحت البنطلون وبتدعكو وانا سيبتهم ياخدو راحتهم وبقيت اتفرج عليهم ولقيت حماتي خرجت زوبر ابنها وبتدعكو وهو اخد راحتو وشال ليها الطرحه وشعرها الصفر ظهر وهيا بتدعكلو وبصالو بيقولها مصي زوبري ياماما قالتلو حاضر ياعيوني
ونزلت بلعت كل زوبرو وبقت تمص في وانا بتفرج وهو مغمض وانا حسيت بحركه اودام الباب قربت وببص من العين السحريه لقيت ابو عمار وقف وريهام ع ركبتها بتمصلو فتحت الباب هو انحرج
قولتلو اها يارجل ي شقي وريهام بتمص
ولقيتها بتمسك زوبري كمان وبقولها كفايه عليك واحد وهيا طلعت زوبرو وقالت عايزه اتنين معايا
ولقيتها بتنزلي البنطلون وبقول ل حمايا
شوف خليتك تتمتع مع مرات ابنك ازاي
صاروخ بتمصلك اهوو وقفتها ولقيتها لبسه رووب لفخادها مفتوح وتحتو قميص نوم كسها واضح شوي ونص بزازها بره والقميص شفاف
اخدتها ف بوسه وماسك طيزها بفعص في ولقيتها بتقولي خليه ينكني كده قولتلها ماشي ي شرموطه فتحت طبزها وبقول ل حمايا يلا ي اسد دخلو ف كسها هو قرب وراح حضنها وهيا ااااااه عرفت انه دخلو ف كسها وبقي ينيكها وانا ببوسها من كل حته ف وشها وبقيت اسحبها براحه ع الشقه لحد مادخلنا وسمعت صوت اهات حماتي من الصاله
بقول ل حمايا ابنك شغال صح ف امه الشرموطه
وقربت منو وقولتلو نيك مرات ابنك اوووي عشان ابنك مش راحم مراتك جووه خد حاق من مراتو ولقيتو حضنها من ورا وطلع بزازها وبقي بينيك فيها بعنف وهيا اااااااه ااااااااه وانا بتفرج عليهم وع حمايا الوحش ودخلت اشوف لقيت حماتي قلعت العبايه ومنزله بنطلونه ع الارض وبزازها خارجه من الستيان وضهرها ل ابنها وبتنط ع زوبرو وهو قاعد وكان منظر يجنن قربت منها واخدت بزها ف بوقي وقعدت جنب عمار
قولتلو ابوك ماسك مراتك بره نيك
ومراتك بتصرخ منو افشخ امك خليهم يسمعوك انا كنت مبسوط انهم بيسخنو دخلت حمايا وريهام ف غرفه النوم وهو نايم فوقها وبينيكها وعرفت انه واخد حبايه وطلعت وقفت حماتي وزوبر ابنها غرقان عسل وهو مبسوط اووي ان امه نزلت ع زوبرو اخدتهم للغرفه وعمار شاف ابوه نايم فوق مراتو وبينيكها ومراتو فاتحه رجليها
وبص ل امه وحماتي عملت زي ريهام وعمار بقي بينيك زي ابوه وانا متمتع بالمنظر وزوبري صاروخ ارض جو وانا شايف كل واحد بينيك مرات التاني بعنف كانهم بيتحدو بعض بس الي مستحملش حمايا خرج زوبرو ونزل علي كس ريهام
وهيا ااااااه ااااه ولما نام جنبها لقيت كس ريهام غرقان عسل بقولها انتي نزلتي ابتسمت من التعب وقالت مرتين وعمار بيبص ع مراتو ومكملش ونزل ف كس امه وفضل فوقها حضنها وهيا حضناه وبينهج وهيا كسها بينزل عسل ع لبن ابنها منظر مخلي ريحه الاوضه جنس
نام جنبها وزوبرو نايم وانا قاعد ع الكرسي
بقول احلي جنس لما تنيك امك وابوك ينيك مراتك وف سرير واحد وريهام قالت اول مره احس ان عايزه مابطلش نيك انهارده انا نزلت مره وعايزه تاني نزلت التانيه ولسه مشبعتش
لو كنت اعرف انه هينزل كنت حضنتو وخليتو ينزل ف كسي قولتلها هتحبلي قالت مش مشكله وبتضخك وعمار ابتسم قالت جوزي حبيبي معندوش مانع احبل من ابوه صح ياعموري
قالها ماينفعش طبعا قالتلو انا بهزر معاك انت جوزي حبيبي محدش ينزل لبنو ف كسي غيرك
انا بقولها منا نزلت ف كسك مرتين قالت كنت واخده حبوب عرفه انك هتنزل وعمار حبيبي عارف انك معايا وكل مره تنام معايا وتمشي كنت بعرفو وانا بقول شغاله مخبره ضحكت وقالت لا اصل كسي ده بتاع جوزي لوحدو ولو حد ناكو لازم جوزي يعرف وبتضحك قولتلها ده انا الي فاتح كسك لحماك من غير علم حوزك
ضحكت وقالت كنت لما هخلص اقولو ان زوبر ابوك دخل ف كسي انا قولتلها شطره روحت نطبت ف وسطهم روحت بايدي احسس ع بطنهم
وبقيت ابوس بزازهم وبدل ع الاتنين
ولقيت حمايا بينسحب وقالي انا هدخل انام
وقف وطلع وانا وقفت وقلعت عريان وزوبري وقف ولقيت ريهام وقفت ع ركبتها وقربت مني وقالت
مش عايز تتجوز الرابعه ياحمد قولتلها عندك عروسه قالت ايوه انا قولتلها وجوزك قالت انت هتبقي جوزي وهو جوزي هبقي حلال ليكم واخلف من كل واحده مره ومسكت زوبري تمصو وانا بقول ل عمار مراتك دي مولعه
قالي دي شرموطه وهيا بتمصلي وقالتلو تعالي امصلك كمان معاها ورجعت بتمص زوبري
وطلعتو وقالت كنت قبل ماتجوزك كنت بسال نفسي ازاي احمد متجوز 3 بس لما عرفتو
قولت ده يتجوز الرابعه كمان وانا مسكت دماغها وعيا تمص اوووي وتبلع بضاني وزوبر عمار وقف
وقال ل امه نكمل قالت لا مش قدره ياحبيبي وقف جنبي ومراته قعدت تمص لينا مع بعض وانا بيتمصلي ف زوبري وبقول ل عمار مراتك دي شرموطه اوووي وهو قالي كنت عارف انها كده قولتلو ازاي هيا ضحكت وقالت عمار ده حبيبي ورجعت تمص وانا بقولو مش فاهم
قالي كانت معايا ف الدراسه وكان بيحصل بينا جنس ف المسنجر وقبلتها يوم ف مكان بعيد ف اول البلد عند ارض عمك رضوان قولتلو الي ف اول البلد قالي ايوه الارض دي مش ف اول البلد دي ف اولها بس من النحيه التانيه من نحيت الاراضي وبقيت ابوسها ومره ف مره لحد مافتحت طيزها وف يوم وانا بنيكها ف الغرفه واحد دخل علينا ومعاه مطوه سبتنا ولقيتو طلب انه ينيكها وهو قعدني ف زويه وهيا وقفت وهو وراها وبقي ينيكها ف طيزها قعد اكتر من 10 دقايق ونزل ف طيزها وسبنا ومشي وانا اخدتها ومشيت ومفيش حد عرف حاجه ولما خلصنا دراسه كنت بكلمها فيديو وكانت بتكلمني عن الواد ده وان زوبرو كبير وبقينا نسخن بعض وكنت كل مابروح عندها ايلم الخطوبه كنت بنيكها لحد ماتجوزنا وبقينا نتخيلك معانا وبعدين انت عارف كل حاجه ببص ل ريهام وهيا بتمص ف زوبري بشراها اوي
كانها فرحانه اوووي وقفت وقالت انا بوقي وجعني من كتر المص ياخربيتكو
عمار قالها بهيج اووي لما بتكوني شرموطه كده
راح نيم بطنها ع السرير ورجليها ع الارض ودخلو ف طيزها وبقي ينيك فيها وانا شوفت حماتي نايمه عريانه قربت منها ومسكت بزها وهيا بتقولي سيبني انام تعبانه قولتلها وانا تعبان وانا بلعب ف حلمت بزها بايدي ووبوس شفايفها
قولتلها انتي الوحيده الي بشوف جسمك بيشدني مش معقول الجسم والجمال ده يكونو كده
انتي عايزاني ف حضنك طول اليوم انيك واكل واشرب وارجع انيك فيك انتي ملاك
قالت كلامك حلو اووي ياحمد
قولتلها انتي الي قمر قالت خالي بالك من البنات
قولتلها دول ف عنيه وامهم كمان ف عنيه
قالت خاف علي صحتك شوي عشان لما تكبر
قولتلها مالكيش دعوه بصحتي انا باكل احسن اكل
وبايدي مسكت كسها وبقولها كسك ده عايز اخدو معايا اقطعو من عندك ولبسو ف زوبري طزل منا ماشي زوبري ف كسك الدافي كل مايوقف
ينزل ف كسك وينام وكالعاده كده هلطول
وطلعت عليها وقالت براحه بس عشان جسمي تعبني قولتلها عنيه فتحت رجليها ودخلت مابينهم وبقيت احرك زوبري ع كسها وهيا بصالي وفاتحه كسها وانا دخلت زوبري ف كسها وبقيت انيك وسمعت اهات عمار شكلو نزل ف كس مراتو واخدها وطلع واتا قولت ل حماتي شكلك هتتعبي معايا بقي قالت براحه عليه بس
انا نايمتها ع ضهرها وهيا فاتحت رجليها وانا دخلت زوبري ف كسها وبنيكها براحه
واتا كل مانيك صدرها يتهز زي الجيلي وانا بنيكها بقولها كسك يجنن قالت تعرف ياحمد
بقعد اقول كفايه كده خلاص بس اول مابتلمسني
جسمي بيسيب وبقول انا محتجاك قولتلها وانتي يوم ماتقوليلي كفايه هغتصبك غصب عنك
قولتلها قومي ي كسمك فنسي قالت مش قدره اتحرك قولتلها فنسي احسن افضل انيك فيك طول اليل لقيتها قامت وفنست وانا نزلت رجل ورجل سانده عليها ودخلت وقولتلها وحشتني طيزك اوووي ودخلت زوبري ف طيزها
وهيا اااااه ايوه ريح كسي شوي بقيت انيك فيها وهيا تتوجع وانا بهبد ف طيزها ولقيت كسهابينزل عسل وانا بدعك في وهيا ااااااااه مش قدره خلاص ونامت ع بطنها زوبري خرج ونمت عليها ودخلتو ف كسها وهيا طيزها مرفوعه بقيت انيك فيها زي المكنه وهيا شغاله اهات
طلعت زوبري وهيا طيزها حمره اوووي من النيك والخبط ف طيزها قالت مش قدره اتحرك تاني انا هنام ع ضهري وانت اعمل الي تعملوو
انا مسكت رجليها وقولتلها كده هنيكك وكده هنيكك قالت برحتك بقي انا مسكت زوبري ودخلتوو ف خرم طيزها
وبقيت انيك ف خرم طيزها وهيا اااااح حلو اوووي ياحمد وانا بنيك فيها وهيا مرتاحه عشان بنيكها براحه خرجتو من طيزها ودخلتوو ف كسها الي يجنن ونمت عليها ابوس فيها وبقيت ارفع وسطي ونيكها وهيا حضناني وهيا مكتفاني حضناني وبرجليها مكتفاني وانا برفع وسطي وبهبد ف كسها وبعد خمس دقايق لقيت لبني بينزل ف كس حماتي وهيا مكتفاني ومخرجتوش غير لما نزلت اخر نقطه خرجت زوبري ولبني خرج وبتقولي انهارده كسي شبع لبن منكم فضلت معاها نص ساعه وخرجت مالقتش حمايه ف اوضتو جالي فضول اعرف راح فين طلعت فوق
لقيت الباب مفتوح وعمار قاعد سالتوو عن ابوه شورلي ع الاوضه بفتح الباب لقيت المنظر ده
ابو عمار ماسك مرات ابنو يمصو لبعض والبت بلعه زوبرو كلو ومنظر يطير العقل خرجت وضحكت وقولتلو يوم ماتكونش قدر ليه جبلها صناعي وهيا تصرف نفسها مراتك دي حاميه
قالي دي دخلت عند ابويا قالتلو انت هتنام انا لسه عايزاك يراجل واخدتو وطلعت فوق بقالهم فتره كده كل واحد بياكل ف التاني
ضحكت وقولت خالي ابوك يساعدك وبضحك سيبتو ومشيت وانا روحت كنت مبسوط بالي حصل ده كانت نيكه حلوه روحت كان كلو نايم الا مرام قعدت معاها وحكتلها الي حصل ضحكت وقالت ابويا شويه بس لما يتعود ع ريهام وبعد كده مش هيقوم تاني وهيا ضحكت وقالت انا وشاميه مسكنا منار عندها فوق نزلت تلت مرات مننا السرير بتاعها اتغرق قولتلها وانتي نزلتي قد ايه قالت انت عرفني مش بنزل غير ع زوبرك العب بتاعهم ده مش بتكيف منو انا لازم يكون زوبرك كلو جوايه عشان انبسط كده وارتاح جوزي حبيبي بينكني وانا ف حضنو وع سرير واحد ومخلفه عيال منو جسمي بيقشعر وبلاقي نفسي عسلي بينزل لوحدو ع زوبرك
قولتلها هتطلعي زي امك علفكره امك لحد دلوقتي بتنزل عسل كتير لما الزوبر ينحشر ف كسها
قالت امي دي العسل كلو
اخدت مرام ف حضني وانا بكلمها عن الي حصل ونمنا صحيت ع ابني بيصحيني عايز مصروف ابن الكلب الساعه 10 شاميه نزلت هيا ومنار ومرام بيعملو فطار وكل واحد احلي من التانيه جمال وحلاوه نفسك ينفتح عن الدنيا كلها وعيالك شكلهم حلو وانا بفطر معاهم لقيت منار بتتوجع ف كل حركه لما بتمشي سالتها شاميه ضحكت ولقيت مرام قالت ف ودني شاميه انبارح عضتها في شفايف كسها وانا ببص ل شاميه بقولها ياخربيتك
ضحكت بصوت عالي وقالت انا مالي هيا مسكه دماغي وبتنزل لما كنت هتخنق معرفتش غير ان انا اعضها عشان تبعدني وانا ضحكت وبقول هيا منار حاميه مش بتحس بنفسها انهارده تحبي ع الي عضتيه ضحكت شاميه وقالت حاضر هصلحو اودامكم بس لما العيال يخرجو العيال بعد شويه خرجو ولقيت شاميه بتضحك وقزحت فوق منار
ولقيتها بتحسس علي كسها وبتقول تعرف ياحمد قاعده معانا بدون اي داخلي تحت
قولتلها من عضتك وقالت طب هصلحها وبتضحك ودخلت عند عبايتها الوسعه ونص شاميه مختفي ولقيت منار عنيها بتشرق وتغرب وانا ببص ل مرام وهيا بتضحك وبتقولي البت شاميه دي صعبه
وفضلت اكتر من 4 دقايق واهات منار تجنن خرجت شاميه ووشها غرقان عسل من منار
وقالت صالحتو اهو وانا بقولها جدعه ومنار تحس انها مغمي عليها ومنار قامت غيرت ورجعت وانا قاعد وهما حواليه وانا ف وسطهم وقولت ليهم انتو عرفين ان احنا مع بعض ف اي حاجه
وانا ضهركم وسندكم وانتو شرفي
وانا بثق فيكم بس صدقوني الوحده الي تفكر تعمل حاجه من ورايا هتزعل جامد
انا بحبكم انتم التلاته وانتو احلي من بعض
بس محدش يتخيل عشان بنام مع غيركم انه هو ممكن يفكر يعمل زيي لا كده يبقي غلط جامد
احنا مع بعض عايله وريهام دي اعتبر اختكم بردو مرات اخوكم يعني وامك بردو يعني محدش غريب بس لو حد فكر بس يتخيل راجل تاني معاها هنقراء عليها الفاتحه تاني يوم ومحدش هيعرف هيا حصلها ايه
انا واثق فيكم بس بنبهكم بردو انا عارف اني مش مفرود اقول كده بس بردو لازم تعرفو كده
ردت مرام انت الخير والبركه ياحمد احنا مالناش غيرك ولا نعرف غيرك **** يخليك لينا
وعشان افرفش الجو قولت ل شاميه قومي ارقصي هيا قامت ترقص وانا مبسوط بيهم 3 بنات زي القمر قريبين من سن بعض كل واحده ليها طعم مختلف عن التاني ده حلاوه الجواز بجد
تنام ع ضهرك تلاقي الي بيبدلو ع زوبرك من كس ضيق لواسع للون شكل وبزاز احجام
اخدت منار وطلعنا فوق عملت معاها واحد ع السريع ونمت ف حضنها
وبعد يومين مفيش فيهم جديد كلمتني مرات اخويا تسال عني قولتلها الفار بداء يطلعلك تاني قالت اااه فار عندي تعالي نمسكو سوا
قولتلها انتي الي هتمسكيه وتخبي جواك قالت هو ايه قولتلها الفار قالت طب هتاجي قولتلها هجيلك يا شرموطه قالت عيب انا مرات اخوك
قولتلها نضفي نفسك كويس يالبوه قالت انا جاهزه من بدري تعالي مستنياك قولتلها بليل مش دلوقتي قالت خلاص انا هفضل تحت هخلي ولاد اخوك ينامو فوق قولتلها ماشي اقفلي عليهم الشقه قالت حاضر قفلت معاها وبقيت بفكر فيها وانا بقيت عامل زي المكنه الي مش بتبطل
روحت ليها بليل كانت لوحدها تحت دخلت كانت كاني جوزها محضره اليله والسرير متروق ومنضفه نفسها كان جوزها راجع من السفر
سالتها جاي امتي قالت اخر الاسبوع
وانا بقولها هتفضلي بالبس ده قالت لا ثواني ادخل اغير انا قولت البس كده ع ماتاجي احسن حد من الولاد يصحا ويشوفني كده ينكني علطول وبتضحك قولتلها خليهم ينكوك قالت ايوه عشان نتفضح ودخلت الغرفه وقالت تعالي دخلت عليها
لبسه قميص نوم اسود قصير
قلعت هدومي ونزلت علي كسها الحس في وهيا اااححح واهات من مصي لكسها
بقيت الحس ف كسها وهيا تقولي ايوووه كمان الحس كسي مص زنبوري وانا بقطع ف كسها بسناني ولساني جوووه كسها
وهيا مسكت دماغي وبتنزنقها ع كسها
وتقولي كمان ياحمد الحس كسي اووووي
واتا لحست كسها وهيا قالتلي نام ع ضهرك نمت ع ضهري وهيا مسكت زوبري ونزلت في مص زي المفترسه تبلعو كلو وانا بقولك اخويا مش بيكيفك ي شرموطه اتنكتي من كام راجل من ورا جوزك ياكسمك قولي وانا ع ضهري وهيا بتمص تاخرج زوبري وتقول مفيش غيرك انت واخوك نكوني ياريتني كنت اتنكت منك من زمان عمري ضاع مع اخوك قولتلها قومي اركبي ياكسمك ع زوبري قالت حاااضر وراحت قعده ع زوبري بطريقه ناأااار
فضلت تنط ع زوبري وانا شايف خرم طيزها وكسها الواسع وانا بقولها ااااااه كسك واسع وسخن قالت واسع من الخيار الكبير محرومه من النيك اخوووك حرمني واتا بنيكها وهيا نزلت ع زوبري وف دنيا تانيه وهيا ااااااه وعسله بينزل ع فخادي
وانا مسكت طيزها بقولها انزلي وطلعي ي شرموطه وهيا فضلت كده تنزل وتطلع ع زوبري وصوت النيك عالي ف الاوضه وهيا قالت احمد قولتلها ايه قالت ممكن تجبلي الصناعي الي كان معاك وعطيتو لمرات عمار قولتلها مين قالك عليه قالت انت نسيت انت قولتلي عليه انه مع مرات عمار قولتلها محتاجاه ليه قالت عشان انيك نفسي بيه ولما تجيلي اتناك بزوبرين فضلت انيكها
وروحت قايلها عايزه زوبرين ينكوك مع بعض قالت ايوووه واحد ف طيزي والتاني ف كسي
قعدت انيك فيها لحد مالقيتها حست اني هنزل راحت قعدت بكسها ع زوبري بلعتو ولبني نزل ف كسها مكنش كتير وهيا تنزل وتطلع وانا خرجت زوبري وبفتح كسها اشوف لبني
قالت المره الجايه هتجيبو
انا فكرت وقولتلها المره الجايه هجبلك معايا زوبر حقيقي قالت ازاي هتجيب راجل معاك
قولتلها اخو مراتي قالت ياخرابي عمار
قولتلها اها قالت ازاي قولتلها انا بنيك مراتو اودامو وعادي لما ياجي ينيكك مش هيتكلم واحسن من الصناعي بردو قالت هنتفضح قولتلها ماتخفيش قالت انت حر يوم مانتمسك هقول انت الي عملت كل ده وبتضحك قومت وقولتلها هشوف الدنيا وعرفك او تاجي انتي عندو ف البيت ويبقي نيك رباعي قالت هو عادي قولتلها ايوه
بس انتي ي شرموطه روقي نفسك كده ولما اكلمك تاجي ع بيت حمايا قالت ماشي ع امتي كده قولتلها يمكن يومين قالت حاضر نزلت وروحت نمت وشاميه قالت انت وحشتني الليله ليلتي قولتلها ايوه قالت عايزاك لوحدي محدش معانا
قولتلها ليلتك وانتي حره فيها قالت انت قولتلي قبل كده انك هتخليني اخلف تاني عشان اجيب بنت مرام ومنار معاهم بنات وانا ولادين عايزه بنت قولتلها افردي طلع ولد
قالت هفضل احمل لحد ماتجيلي بنت قولتلها كده هيبقي عندك عيال كتير ضحكت وقالت وايه المشكله قولتلها هتموتي
قالت اخر مره هحمل فيها وبعد كده هشيل الرحم لو ولد خلاص بنت خلاص قولتلها موافق
قالت تمام وقالت انهارده هخليهالك ليله دخلتنا من تاني ونزلت في بوس وقالت انا مبسوطه اووووي ومشت وانا عارف شاميه هتعمل اي حاجه عشان تبسطني لازم اخدلها حبايه دي عشان زوبر واحد يكفيها لو مخدتش حبايه هنزل ف كسها مرتين تلاته وهيا مش هتشبع..........
انا احمد متجوز اختين من سوريه والي عايز يعرف يقراء اول قصه عندي وهيفهم كل حاجه
طبعا مرام الكبيره وشاميه الصغيره وحماتي ام عمار وابو عمار وحماتي الي مش مخلي كسها نفسو ف حاجه
ومتجوز منار بنت عم شاميه ومرام
___________________________
طبعا انا بقيت عايش ف البيت لوحدي تاني مع مرام وشاميه ومنار والعيال بيتي بقي 3 ادوار كل واحده ليها شقه مرام تحت وفوق شاميه وفوق خالص منار وكل واحده معاها 3 عيال بنات وولاد
وابو عمار اشتري البيت الي كان في المحلات قعد تحت وعمار اتجوز ف نفس البيت فوق
وكانت الدنيا حلوه وكل نص سنه كانت بتزورنا نرمين ام منار كنت بقضي معاها احلي شهر مع بنتها نيك وكنت كل ماحب انيك واحده اخلع العيال عند التانيه وكنت بجمعهم مع بعض ف شقه منار وجسمهم بقي احلي من الاول بقينا ف عمر ال30 والاجسام بقت فايره وملبن ومن الجواز والرضاعه بقت الواحده جسمها لو ضربت رجليها بزازها تتراج من الضربه
وكنت بزور حماتي وحمايا ف المحل بطلع اعاكس فيها ونيكها وسالها ع ابنها عمار وتقولي بينكني
بس ابو عمار معتش بيقدر قولتلها كفايه عليه كده
وبعدين انتي ليه كل مابتكبري بتحلوي اكتر ده انتي بزازك وكسك لسه بينورو وفي واحده عندها 50 سنه جسمها حلو كده ونمت عليها تاني وكملت نيك ف كسها وصوت النيك ف كسها يجنن فضلت كده لحد مانزلت ف كسها وسالتها عن ابنها قالت ف الشغل ومراتو فوق هيا وابنها هيا طلعت جابت ابن ابنها كان عيل عسل عندو سنتين عطتلو 50 جنيه وامه نزلت تسلم عليه كانت زي القمر لبسه عبايه بيتي وطيزها تجنن وبزازها برزه جامد لدرجه ان حلمة بزازها واضحه سلمت عليها وفضلت اتكلم معاهم شويه وانا عيني ع جسمها الي عايز يتهرس تحت مني
روحت واخدت مرام ف الحمام نيك والعيال بره وهيا مرام الوحيده الي بتحس بيه قبل ماتكلم وفضلت انيكها وهيا نزلت وانا نزلت ف كسها واتشطفنا وخرجنا دخلنا الاوضه واخدت ف حضني وهيا قالت لبنك قليل اووي
قولتلها كنت عند امك قالت اها عشان كده
قولتلها نكتها مرتين قالت طب مدام نكتها مرتين ليه تتعب نفسك وتنكني كده غلط
قولتلها مرات اخوك نزلت بعبايه بيتي وجسمها يجنن ده انا لمحت حلمة بزازها ضحكت وقالي عشان كده جاي تعبان طب مانكتهاش ليه وبتضحك قولتلها ياريت كنت اعرف
قالت هيا عجباك اوي لدرجادي قولتلها
بصراحه اووي قالت انت متجوز 3 احلي من بعض وبتفكر ف واحده تانيه وقامت لبست الكلوت علي لبني وبزازها وقفه ومسكتهم وبطلع لسانها وخرجت وسمعت صوت الدش خرجت معاها وقفلت الباب عشان العيال مايدخلوش ودخلت معاها ف الدوش وحضنتها وقفشت ف بزازها وقرص ف حلماتها وهيا تقولي تبقي عايز حاجه قولتلها تعرفي ان انتي الوحيده الي كل اسراري معاها قالت طب عايز ايه قولتلها عايز انيك مرات اخوك قالت لسه مصمم قولتلها ايوه قالت ودي هنجبها ازاي قولتلها امال انا بقولك ليه
ونضفت كسها من البن وطلعنا لبسنا وطلعت عند شاميه كانت منار معاها قعدنا واتغدينا مع بعض وكانت ف عيال ف المدرسه اتوبيس بياجي ياخدهم وكنت عايش احلي عايشه مع احلي 3 سوريين متجوزهم منار وشاميه ومرام كلهم ف سن بعض مرام اكبر ب3 سنين قدي
31 سنه ف عز جمالهم وكنت باكل احلي اكل من ايديهم ونزلت نمت وهما قعدو وبعد العصر صحيت لقيت مرات عمار قاعده معاهم بيضحكو
وكانو قاعدين اودام الشقه ع الكراسي
ومرات عمار زي القمر محج**ه
ووشها حلو وجسمها يجنن دخلت تاني بعد ماسلمت عليها كان معاها ابنها ودخلتلي مرام قالت اعملك تاكل قولتلها لا وفضلت قاعده معايا وقالت سلمي كلمتنا وقولتلها تعالي اقعدي معانا وجات
ايه رايك اجبهالك غصب عنها دلوقتي تنيكها اودامنا وتخلف منك كمان وبتضحك قولتلها دماغك نجسه ضحكت وقالت انا عارفه دماغك فيها ايه سبهالي بس وانا هتصرف معاها
ويوم بعد يوم وسلمي تاجي وايام مرام تروح
وكل ماسال مرام تقولي اصبر بس انت
وكنت بنيك ف منار يوم وشاميه يوم
ومرام دي اكتر ايامي معاها اكتر واحده فيهم بتحب النيك وتعمل الي انت عايزو
وتقعد تقولي علي سلمي وتسخني انها عايزه تتناك اخويا طول مش بينيكها ومحتاجه زوبرك لحد مانزل وكنت بستمتع معاها اوي عن شاميه ومنار
بس منكرش ان جسمهم احلي من بعض وبيحبو النيك اوي بس مش بيقولو كلام زي مرام
مر شهر ع الكلام ده وصحيت ف يوم علي صوت سلمي بتكلم مرام قومت ولبست الشورت وفانله وطلعت لقيت مرام ف المطبخ مع سلمي مرات اخوها وسلمي بعبايه بيتي مجسمها عليها اوي
انا عجبني منظرها رجعت اوضتي ومرام قالتلي صباح الخير وباستني وقولتلها سلمي هنا قالت ايوه قولتلها تعالي اقعدي معايا وجات
قولتلها ماشي مرام قالتلي عندي فكره حلوه قولتلها ايه قالت هقولك بعدين بس تسمع كلامي وتنفذو قولتلها ايه قالت انا هدخل الحمام وانت تخرج تدخل المطبخ براحه هتلاقي سلمي وقفه احضنها من ورا جامد كانها انا قولتلها وحيات امك
قالت اسمع كلامي وملكش دعوه مش هتعمل حاجه قولتلها افردي حست برجلي قالت انت وشطرتك بقي انا قعدت افكر هيا قالت اسمع كلامي يلا وقوم هيا مسكت زوبري وفضلت تدعك في لحد ماوقف وطلعت من الشورت والبوكسر ونزلت تمصو لحد مابقي صاروخ وقالت يلا انت كده جاهز هيا قامت وطلعت وانا مش عارف اعمل ايه قومت قلعت الشورت وبقيت بالبوكسر بس
وفتحت الباب براحه وانا ماشي لقيت سلمي وقفه وضهرها ليه كانت بتعمل حاجه ف المطبخ
انا جمدت قلبي وعيني ع طيزها روحت مقرب براحه وعلطول روحت حضنتها من ورا وحطيت ايدي ع بوقها وايد علي بزها وزوبري مابين طيزها وانا مش عارف اعمل ايه وهيا مصدومه
روحت قولت تعبان اووي يامرام
زوبري ناااار تعالي انيكك يلا وهيا اممممممم قولتلها عرفك مفضوحه العيال نايمه وهيصحو لو سمعو صوتك روحت قرصت حلمة بزها اووووي ونزلت ايدي ع كسها ادعك في من فوق العبايه
ولسه كاتم بوقها وهيا بتحاول تبعد وانا زوبري بحكو ف طيزها وقولتلها انا هدخل الاوضه تعالي ورايا علطول زوبري مش عارف مالو
وحطيت ايدي علي طيزها ودخلت صباع ف بوقها كانها بتمص وكنت عايز اكمل وكنت عايز امشي كفايه كده محسيتش غير بحد بيحضني من ورا عرفت انها مرام ولقيتها بتقولي بصوت واطي اوي كمل انا كملت دعك ف كسها من فوق العبايه مكنتش متحكم ف كسها اوي بس بحاول اهيج فيها وزوبري بحكو ف طيزها جامد وايدي التانيه ع حلمت بزها بقرص فيها وهيا حسيت انها مستسلمه اوووي وانا حطيت ايدي ع بزازها الاتنين وبقيت امسك فيهم وفعص فيهم وهيا اااه اممم اممم وحسيت انها بتهز طيزها ع زوبري
وانا بحك اوووي ولقيت مرام بتقولي شدها ورا شويه انا شديتها ورا شويه وهيا كانها مسنوده عليه ودماغها مالت ع كتفي ولقيت مرام بتبصلها وبتقولها عجبك الي بيعملو فيك جوزي اخويا مش مكفيك وبتسالي جوزي مكفينا ازاي ونفسك تعرفي اووي هو هيعرفك بنفسو وانا بقيت ابوس رقبتها ومص فيها وايدي بتفعص ف صدرها ورقبتها ناعمه اوووي وريحتها جميله فضلت ابوس فيها
ولقيت مرام بتبوس شفايفها وسلمي متجاوبه معاها وانا خرجت زوبري الي حسيت انه مخنوق
ومسكتو وكاني بدخلو ف كسها من ورا وراس زوبري بحشوره ف طيزها كاني بدخلو وبقيت اضرب طيزها وهيا ااااااممممم من بوسه مرام وضربي ع طيزها ولقيت مرام خليتها تلف بقي وشها ليه ومرام حضنتها من ورا ومسكتها من بزازها وتقولي يلا قطع شفايفها ياحبيبي انا هجمت عليها ونزلت في بوس وهيا بتبوس ع استحياء كده وانا كنت مبسوط فرحان اوووي
وسلمي اتجاوبت معايا وبقينا نبوس ف بعض
ومسكت ايديها وخليتها تمسك زوبري وهيا فضلت تدعك في وايديها ناعمه اوووي وانا ببوس ف شفايفها وسمعنا الباب بيخبط ومرام قالت مين كانت شاميه راحت سلمي قالت بعدت وعدلت هدومها انا دخلت اوضتي وكان مفيش حاجه حصلت ودخلت الاوضه زوبري صاروخ مستني سلمي تدخلي لما شاميه تخرج فضلت نص ساعه
ومرام دخلت ونامت حنبي وقالت انبسط قولتلها فين سلمي قالت روحت قولتلها ليه
قالت الرخمه شاميه قعدت معانا لحد ماهيا مشت
قولتلها **** يخربيتك ياشاميه ورنيت عليها هيا نزلت ومرام بتضحك وشاميه بتقول بتضحكي علي ايه قولتلها وقفت واخدت شاميه ف حضني وفضلت ابوس فيها وهيا بتبوس نيمتها ع ضهرها جنب اختها ورفعت عبايتها ونزلت بنطلونها السترتش وقلعت كلوتها ونزلت لحس ف كسها الوردي ومفهوش شعرايه فضلت امص ف كسها ودخلت زوبري ف كسها وفضلت انيك فيها جامد وهيا اااااااه اااااااه وانا بنيكها جامد وكنت بتخيل سلمي تحت مني لحد منزلت ف كس شاميه وهيا مبسوطه اووي بالنيكه دي ووشها منور مرام نزلت لحست كس اختها نضفتو ولبست وطلعت فوق
وانا زي منا ومرام تقولي عايزاك توفر صحتك يومين كده عشان اجبهالك تاني هنا وهتبقي لوحدكم قولتلها هيا قالتلك حاجه لما شاميه دخلت قالت لا هيا كانت مبسوطه وبتتكلم عادي دي حتي وهيا ماشيه حسست ع طيزها وهيا ابتسمت
قولتلها ازاي وصلتيها لكده
قالت بسيطه اصل اخويا ممكن يغيب عن البيت بالاسبوع وانا كنت بقعد اقولها ان انت كل يوم مع واحده وبتشبعنا كلنا وبتجمعنا مع بعض ف ليله الجمعه وهيا كانت بتسمع روحت مسكتها من حلمت بزها وقولتلها بقي اخويا يغيب عن الجمال والحلاوه دي ده لو كانتي مع جوزي مكنش رحمك
وهيا قالتلي انتي ازاي متجوزيه انتي واختك وانا قولتلها ع انك غيرت اسمي وكده عشان بتحبني وانت كنت متجوز اختي واختي وفقت
واتجوزنا ومنار كمان اتجوزها وتعرفي منار دي كانت متجوزه راجل خول ولما جات هنا احمد نام معاها بسبب عمتها وعجبتو وعجبها وصممت ماتسفرش واحنا عشان بنحبها طلبنا من احمد يتجوزها وفعلنا هيا اطلقت واتجوزت واحمد بيحبنا كلنا زي بعضنا وقالي كمان لو سلمي مكنتش مرات اخوك كنت اتجوزتها قالت بجد قالك كده قالت ايوه تعرفي باماراه ايه فكره يوم ماجه عند امي وانتي نزلتي حكالي كل حاجه ولبسك الي كان حلماتك برزه منو وطيزها الي جننتو ويومها فضل ينيك في طول اليل ويجيب سيرتك وسيرت جسمك ومن يومها بقيت اتكلم معاها ف الجنس وامسك بزها وقولها اخويا مصو انهارده ولا لا
وضرب طيزها لحد ماكلمتها عنك وكانت رفضه ان انا اجيب سيرتك كانت خايفه لحد ماجبتهالك هنا وقولتلك اعمل الي قولتلك عليه وانت شوفت الي حصل كنت فرحان بكلمها اوي فضلنا كده اتغدينا والدنيا تمام اليوم ده طلعت عند منار
منار دي بقي جسمها بعشقو وسط رفيع وبزاز ملبن وطيز عريضه وكس تدخل زوبرك ناااار جووووه منو طلعت ل منار ونزلت العيال تحت عند شاميه ينامو مع عيالها كل ليله كده مع اي واحده عشان ناخد راحتنا ودخلنا اوضه النوم وهيا لبسه قميص نوم وانا لابس البوكسر بس هيا كانت بتحب الرقص اوي بقت ترقصلي وبزازها تروح يمين وشمال وكذالك طيزها كنت بقوم ارقص معاها وانا بقفش فيها وشيلتها واخدت ع السرير
ونمت عليها طلعت بزازها وقعدت امص فيهم لما هريتهم مص وحلماتها بقت بتنور من كتر المص وحلمة بزها وقفين اووي تاخدهم ف بواق تمص فيهم وهيا تطلع ااااه من نار فضلت امصمص ف بزازها ونزلت لكسها لحستو حته حته ونمت ع ضهري وهيا مكست زوبري مص وتبلع بضاني
فضلت تمصلي وكنت ف دنيا تانيه وهيا راحت طالعه ع زوبري ورفعت قميصها وقعدت بكسها ع زوبري وفضلت تحك كسها ع زوبري وانا مغمض عيني وهيا بتحك اوووي وكسها بينزل عسل ع زوبري هيا مسكت دماغ زوبري ودخلتو ف كسها
وبقت تروح وتاجي ع زوبري وصوتها يجنن وانا متمتع اووي بيها مكنتش بتنط ع زوبري كان زوبري ف كسها وهيا رايحه جايه عليه وده مكيفني اوووي وانا ماسك وسطها وبزازها الي بره القميص واهاتها العاليه وفضلت كده لحد ماهيا نزلت ع زوبري وفخادي الي عرفتو عن السوريين انهم بيحبو الجنس اووووي
نيمت منار ع بطنها ورفعت قميصها ودخلت زوبري ف كسها من ورا ونمت عليها وزوبري بحركو براحه ف كسها وفضلت انيك فيها براحه وطيزها تجنن وطريه وانا زوبري ف كسها وبخبط ف طيزها وكانت تعمل صوت يجنن فضلت انيك ف منار بنفس الوضع لحد مامسكت وسطها ورفعتها شويه
ووشها ف الارض وكملت فيها نيك نيمتها ع ضهرها ورفعت رجليها ع كتفي ونزلت فيها نيك ربع 10 دقايق نيك بنفس الوضع ونزلت ف كسها لبني واخدتها ف حضني ونمنا لحد الصبح
فطرت معاها وطلعت اشوف المحلات واخد الايجار وسلمت ع حمايا وقعدت معاها وكان معايا بنت شاميه البنت زي القمر شبه امها وسالت ع عمار كان فوق ف الشقه وطلعت سلمت ع حماتي وبوستها وسالتها عن ابنها قالت فوق فطر وطلع قعدت مع حماتي اكلمها ف اي حاجه وكنت بتحرش بيها ويدوب لسه بدعك ف كسها واحنا ف المطبخ لقيتها بتنزل وغرقت عبايتها وكلوتها مكنتش لبسه حاجه تخت العبايه غير الكلوت وانا سالتها قالت عمار كان بيفطر معانا ولما ابوه نزل ومراتو طلعت قفل الباب وفضل ينيك في ونزل ف بوقي ونزل يلحس كسي عشان انزل مراتو سمع صوتها ع السلم عدلت نفسنا وهو طلع من شويه وانت جيت وانا مولعه قولتلها يعني حظي حلو بقي ان عسلك ينزل ع ايدي وهيا مبتسمه قولتلها مرات ابنك لسه ماتعرفش انه بينيكك قالت لا دي تفضحنا وفضلت اتكلم معاها وعمار نزل سلمت عليه وقعد يتكلم معايا ومراتو وابنو نزلو سلمت عليها وهيا ولا كان في حاجه حصلت ووااااااه ع لبسها الضيق الي وقف زوبري وهيا بتبصلي وفضلت اتكلم مع عمار وطلعنا ع السطح انا وهو بقي يتكلم معايا وقالي دول 5 الاف قولتلو انت معاك فلوس قالي ايوه قولتلو لو محتاج قولي قالي كتر خيرك انت عملت الي معملوش ابويا معايا قولتلو بعد كده لما تنام مع امك ماتنزلش فيها وتمشي خليها تنزل الاول عشان ماتتعبش ولا خلاص مراتك نستك امك قالي غصب عني سلمي نزلت ف انا طلعت بسرعه قولتلو امك بسلم عليها وقعدت معاها ويدوب لسه بحسس ع كسها لقيتها بتنزل عسلها قبل ماتنيك امك لازم تحليها تنزل عشان تنيكها وهيا مرتاحه قالي تمام
قولتلو عامل ايه ف شغلك قالي تمام قولتلو انت بتنام بره البيت قالي بكون ف سفر غصب عني
قولتلو **** يعينك ونزلت سلمت ع حماتي وقولتلها تبقي تعالي العيال طول النهار يقولو ستو ستو قالت بكره هجيلكو وانا بصيت ل سلمي وهيا فهمت ان انا عايزها تاجي وهيا مبتسمه وعمار طلع وسلمي قولتلها مفيش شويه شاي
هيا دخلت تعمل وانا قولت ل حماتي وصيت عمار عليك وتعالي بكره نعمل عليك حفله انا والبنات لحد ماتنزلي الي جواك كلو جهزي نفسك ياقمر وهيا مبسوطه قولت انا عطشان التلاجه فيها ميه ساقعه قالت ايوه قولتلها هدخل اشرب
دخلت المطبخ وسلمي وقفه وهيا حسه برجلي
قولتلها ازيك ياسلمي قالت كويسه قولتلها مش عايزه تاجي تزورينا بقي قالت مش فاضيه
قولتلها تعالي بكره مع حماتك هيا قالت خليها بعد بكره يكون عمار سافر قولتلها ماشي هستناك
وقبل ماطلع حضنتها جامد من ورا
ومسكت بزازها وبقرص حلماتها وهيا بتقولي بلاش هنا انا قولتلها نفسي اكلهم بسناني اووي
انا ضربت طيزها وخرجت قعدت مع حماتي وعمار نزل مغير هدومو شربنا الشاي ونزلت مع عمار وسلمت ع حمايا وروحت اشتريت حاجات للعيال
وروحت البيت وفضلت معاهم لحد الليل مدخل والعيال نامت وطلعت فسحتهم بالعربيه وجبتلهم كل واحد طقم حلو وعرفتهم ان حماتي هتاجي بكره وهما عرفين هيحصل ايه
وروحت ونمت ف حضن شاميه بس من غير ماعمل حاجه ونمت ف حضنها صحيت فطرت معاهم والعيال فطرت وكنت عملهم مرجيح ع السطح يلعبو فوق وطبعا السور عالي اوي وكانو طول اليوم فوق وكنت عايش احلي عيشه معاهم من متعه ونيك وكل حاجه وبعد العصر حماتي جات سلمت عليها ببوسها ف شفايفها ومسكت بزها وهما بيضحكو وبقو قاعدين مع بعض
واخدت تلفون مرام واخدت رقم سلمي ورنيت عليها برقم غريب ردت عليه قالت الو قولتلها ازيك ياسلمي قالت مين قولتلها احمد قالتلي اها ازيك ف حاجه ولا ايه قولتلها لا مفيش بس حبيت اطمن عليك ضحكت وقالت انا كويسه قولتلها جوزك عندك قالت لا بره قولتلها لما اجي اطمن ع حماتي بقي ضحكت وقالت هيا عندك من ساعه قولتلها اصل انا قاعد لوحدي وكنت عايزك تقعدي معايا قالت انت متجوز 3 مفيش حد يقعد معاك
قولتلها سلمي قالت نعم قولتلها انتي حلوه اووي
سكتت وقالت **** يخليك قولتلها تعرفي لو مكنتيش مرات عمار كنت طلقتك منو واتجوزتك ضحكت وقالت كده هبقي الرابعه قولتلها وايه المشكله قالت لا خليني كده
قولتلها هتاجي بكره امتي قولتلها عايزك تنامي معانا بكره قالت مش عارفه لازم اقول ل عمار
قولتلها هتقوليلو ايه قالت هروح انام مع انهارده مع مرام قولتلها بلاش تقوليلو مش هيوافق قالت ليه قولتلها انا واثق من كده
طب ايه رايك اجيلك انا ومرام ننام عندك بكره
قالت مش عرفه قولتلها انتي حره المهم تاجي بكره واتا هستناك تنامي عندنا بكره
وصدقيني هتنبسطي اوووي معانا قالت ماشي
قولتلها لبسه ايه قالت هدوم البيت عادي
قولتلها ايوه الي هيا ايه قالت نفس العبايه الي شوفتني بيها امبارح قولتلها ايوه حلوه اووي تجنن عليك ممكن اطلب منك طلب قالت ايه
قولتلها وانتي جايه بكره عايزك تاجي بنفس العبايه قالت حاضر قولتلها لو عند اضيق البسي
قالت اشمعنا قولتلها هتعرفي لما تاجي
هخليك تدوقي طعم السوري قالت طعم ايه قولتلها احلي عصير سوري طازه بتعملو منار وشاميه ومرام وانا عارف انها مش عرفه قصدي ايه وهيا قالت ماشي
قولتلها لسه مش عايزه تطلقي وبضحك
قالت انا هجيلك بكره تعمل الي انت عايزو
من غير ماطلق قولتلها ماشي وانا هستناك
بس هعيشك احلي ليله ف حياتك وعلفكره جسمك يجنن حلو اوووي قالت امم شكرا
قولتلها عجبك بتاعي وانتي مسكاه هيا سكتت وقالت لو عندك واتس كلمني واتس عشان خايفه عمار يطلع وانا مش واخده بالي قولتلها ماشي قفلت معاها وكلمتها رسايل واتس
قولتلها عجبك بتاعي قالتلي حلو اووي
قولتلها وانتي ايدك كانت نعمه اووي عليه تعرفي لما مشيتي مسكت شاميه فضلت نايم معاها وكنت مغمض عيني ومتخيلها انتي لحد لما نزلت جواها ونزلت كتير اوووي هيا فضلت شويه سكته وقالت
عشان خطري بلاش كلام ف الحاجات دي
قولتلها ماشي بس مش هتقولي لابسه ايه تحت العبايه قالت انا مش لبسها اصلا قولتلها امال لبسه ايه قالت قميص نوم قولتلها لونه ايه قالت اسود
قولتلها لبسه حاجه تحتو قالت ايوه الدخلي
قولتلها لونهم ايه قالت احمر قولتلها ايه الي احمر
قالت الدخلي قولتلها والي تحت الكلوت لونه ايه
سكتت ومردتش ترد قولتلها خلاص ماتقوليش بكره انا هشوفو بنفسي وانا بلحس في
وهيا بتقراء ومش بترد قولتلها العبي ف كسك ونزلي عسلك يلا وهيا مش بترد وصورت زوبري وهو وقف اوي وبعتهولها وقولتلها شوفي عامل ازاي من غيرك نفسي ادخلو فيك اووي من يوم ماتجوزتي عمار وانا معجب بيك وبجسمك
روحت رنيت عليها هيا ردت ف اخر الرنا
بقولها الو قالت الو قولتلها روحتي فين قالت معاك اهو قولتلها بتحبي الحس قالت امممم
قولتلها كنتي بتلعبي ف كسك وانا ببعتلك الرسايل صح قالت مش هقول قولتلها طيزك حلوه اووي ياسلمي لما بشوفها مابقدرش امنع نفسي عنها لازم احط زوبري بين طيزك قالت كفايه بقي اقفل عشان عمار ممكن ياجي دلوقتي
قولتلها ماشي بس بكره هستناك خودي حبوب وانتي جايه عشان مش هرحم كسك من النيك والبن هيا قالت سلام بقي وبتضحك وقفلت
وانا زوبري ولع من كلامها البت سخنه اوي
نزلت طلعت فوق السطح كانو قاعدين مع العيال السطح متغطي بصاج عشان محدش يشوف لو عالي عني وقعدت معاهم كنا قبل المغرب بشويه
فضلت قاعد وانا عيني ع حماتي والكل معاها وبتخيل جسم سلمي يبقي معاهم ااااااه
ولما الجو ضلم نزلنا تحت واتعشينا
ونزلنا عيال منار الي فوق خالص ينامو عند شاميه
وطلعت منار وانا مع حماتي وكنت قايل ل شاميه ومرام كل واحد ينيم عيالو ويطلع وانا مع منار وحماتي ومنار بقميص نوم وحماتي بعبايه البيت
وانا بفانله وبوكسر قعدت حنب حماتي قولتلها الليله ليلتك ياعروسه هنصفيك النهارده من العسل
وهيا بتقول انا معتش قدره ليكم قولتلها ماتقوليش كده ياقمر ده انتي بعشره من البنات دي ده انتي اي زوبر يدخل فيك يدوب زي السكر وقربت منها ومسكت بزها وشاورت ل منار تبداء يلا ومنار قربت من حماتي واخدت شفايفها ف بوسه جامده وانا مديت ايدي ف عبايه حماتي العب ف بزها حسيت انها مش لبسه ستيان
قولتلها قومي اقلعي العبايه هيا بعدت من ايد منار بالعافيه ومنار وقفت وقلعتها وقعدتها تاني وكملت بوس فيها وحماتي مندمجه اووي مع منار انا ببص ع صدر حماتي الي بارز من القميص حطيت ايدي علي بزها خرجتو قميص النوم ليه حمالات بس مش لبسه ستيان مديت ايدي لكسها كانت بدون كلوت وانا بعبصتها ف كسها وكسها مبلول من هيجانها طلعت بزازها وبقيت امص فيهم
واقرص حلمات بزازها وحماتي تطلع اااه تدوب اي زوبر اودامها قولتلهم انا زوبري مش مستحمل كفايه الي حصلي انهارده انا عايز انيك مش ناقصه هيجان اخدتهم ل اوضه النوم قولت ليهم يعملو وضع 69 وحماتي نامت ع ضهرها ومنار طلعت فوقها وبقي يلحسو لبعض وصوتهم يجنن وانا قلعت خالص وروحت عند وش منار وهيا شافت زوبري اخدتو تمصو وتبلعو وخرجتو ومسكتو وحطتو ف كس حماتي وانا دخلتو ف كس حماتي وبقيت انيكها وحماتي تصرخ من سرعتي ف النيك ومنار بصالي وعنيها ع زوبري وهو ف كس حماتي وهيا فاتحه كس حماتي وتدعك ف زنبورها وانا شغال نيك طلعت زوبري منار مصتو قولت ليه يلا دورك وهيا نزلت تكمل لحس ف كس حماتي
وانا وقفت وراها دخلت زوبري ف بوق حماتي كاني بفحر ف الارض وبقيت ادخلو للاخر وهيا تمص ودخلتو ف كس منار وبقيت ماسك طيز منار وزوبري ف كسها تصرخ وانا بنيكها جامد وبتخيل سلمي الي تحت مني وانا مش عارف مش عايز انزل ليه فضلت انيك فيها خرجت زوبري ونمت ع ضهري ولقيت منار علطول قعدت قلعت القميص وقعدت ع زوبري ودخل ف كسها وبقت تتنطط
ع زوبري وتصرخ جامد اااااه اااااه وانا حماتي اخدتها ف بوسه قولتلها عملك مفاجاءه حلوه اووي قالت مفاجاءه ايه قولتلها هقولك وانتي تحت مني فضلت منار تنط ع زوبري ولما حسيت ان انا قربت قولت ل منار ابعدي هيا علطول بعدت عرفت ان انا عايز انزل ف كس حماتي قولت ل حماتي نامي ع ضهرك هيا نامت وفتحت رجليها وانا ببص ع منار لقياها قاعده وفاتحه رجليها وكسها يجنن وعمال تبص علينا
وقولت ل منار عايزك ف حاجه نزلنا قولتلها عايزك من غيرك ماهيا تاخد بالها تصوريني وانا بنيكها قالت ليه اول مره تقول كده يعني قولتلها بكره هتعرفي عملك مفاجاءه هتعجبك اووي قولتلها عشان اريحك هخبي عنيها وانتي صوري فيديو قالت كده احسن اخدت كلوت منار ولبستو ل حماتي ع وشها قالتلي ليه ده قولتلها ملكيش دعوه ياكسمك اتناكي وانتي سكته ودخلت زوبري ف كس حماتي هيا اااااه وانا دخلت زوبري للاخر ونمت عليها ومنار بقت تصور وانا نازل مص ف بزاز حماتي وهيا تصرخ وانا بنيك فيها جامد ونزلت بوس ف شفايفها ونزل تاني ع بزازها امصمص فيهم وهيا اااااااه اااااه كمان ياحبيبي كمان اوووي فضلت انيك فيها 10 دقايق وزوبري هينفجر ف كسها نزلت لبن كتير اوووي ف كس حماتي وهيا اااااااه سخن اوووي ياحبيبي وانا بقولها لسه ياكسمك اصبري ولسه عنيها مقفوله واخدت تلفون من منار وقولت ل منار نضفي زوبري هيا نزلت ع زوبري مص وانا بصورها وقعظت وخليتها تكمل لحس كس حماتي وانا بصور جسم حماتي ومنار عرفه ان حماتي ع اخرها فضلت تمص ف زنبورها لحد ماحماتي صرخت ونزلت ف وش منار عسلها والمنظر يجنن اووي احلي من افلام السكس وحماتي بقت بتنهج
قفلت الفيديو ونظت حماتي ابوس فيها ومنار تمص بزازها بعد ربع ساعه بناتها دخلو علينا وقالو اتاخرنا منار بتضحك قالت خلاص شبعنا
شاميه قالتلها بس ياشرموطه امي مش بتشبع ولقيت الاتنين بيقلعو ومرام راحت ل كس امها تلحس في وانا بشوف وش امها الي عنيها عماله تغمض وشاميه لقيتها بتنام بيني وبين امها واخدت بز امها تمصو ومنار اخدت البز التانيه وانا بتفرج وصورتهم فيديو دقيقه ع الحال ده وحماتي صوت اهاتها يجنن فضلو ال3 يمصو ف جسمها وحماتي نزلت 5 مرات ف اليوم ده والبنات كلو واحده فيهم مرتين وانا زوبري كان عايز ينيك بس انا وفرت صحتي وشاميه ومرام كل واحده راحت شقتها وانا نمت مع منار وحماتي ف حضن بعض وصحيت وحماتي نايمه حنبي كانت الساعه 8 الصبح حطيت ايدي ع كسها وفضلت ادعك وهيا صحت وبقت اهاتها شغاله معايا وانا بمص بزها لحد مانزلت تاني وكان جسمها بيرتعش واخدتها واتشطفت انا وهيا والساعه 10 هيا روحت وانا صبحت ع سلمي وعرفت ان جوزها سافر الفجر
وبقيت اتكلم معاها كلام عادي وقولتلها الليله ليلتك ياعروسه وهيا بقت متجاوبه معايا ف الكلام عن الاول خالص وقولتلها عملك مفاجاءه هتعجبك اوي لما تاجي وكنت نفسي انيكها ف التلفون بس هيا موفقتش وهيا كانت عندها 22 سنه صغيره وجسمها نااار اليوم عده كانو سنه
اليل دخل ومرام الوحيده الي عرفه ان سلمي هتاجي والعشا سلمي كلمتني وقالت اخويا هياجي يوصلني قولتلها ماشي واخوه اصغر منها بخمس سنين قعد شويه وبعدين روح واحنا كلنا قاعدين مع بعض واتعشينا وانا عيني ع طيز وبزاز سلمي الي شاميه ومنار هياكلوها بعنيهم
الساعه بقت 11 والعيال نامت وعيال مرام طلعو فوق وبقيت انا ومرام وسلمي بس وكنت معرف منار وشاميه ماينزلوش غير لما اقولهم ع التلفون
وانا قولت ل سلمي بتعرفي ترقصي قالت مرام دي غازيه دي مرات اخويا وعرفاها وقالتلها قومي ارقصي لجوزي يلا وهيا بتقوم ضربتها ع طيزها وقالتلها يلا ارقصي عشان احمد يمتعك يالبوه وسلمي قامت ترقص ومرام مشغله الطبله ودي ترقص وكان رقصها نااااار بتهز ولا اجدعها غازيه قولت ل مرام سخنيها قالت عنيه مرام قامت وقعدت ترقص معاها وتمسك بزازها وطيزها وتبوس فيها وعيا مسكه طيزها تضربها ع طيزها وانا بتفرج وقلعت كل هدومي وزوبري وقف اووي قومت اخدت سلمي بحضني وزوبري ف طيزها فضلت انيكها من فوق العبايه وفعص ف بزازها كانو كبار وحلوين فضلت افعص فيهم وقولها محرومه من النيك ياكسمك انا هشبعك من النيك
وفضلت اانيك ف طيزها من فوق العبايه
وقولتلها اقلعي يالبوه هيا قلعت عبايتها
وكانت لبسه تحت بضي وبرموده مرام قلعتها والستيان والكلوت وراحت ضربتها ع بزها بتقولها حد يلبس كل ده وهو رايح يتناك وقلعتها الستيان واااه ع بزازها وقفه وحلماتها بني فاتح انا زوبري شد اووي ونزلت مرام قلعتها الكلوت
وزقتها ع الانتريه ورفعت رجليها وقالت اتفرج ع كسها ياحبيبي انا ببص ل كسها ااااااااه يجنن
انا قربت من كسها وحطيت صباعي ع كسها وهيا اتهزت كده وخرم طيزها اتفتح لوحدو انا عجبني منظرها اوووي بليت صباعي الوسطاني وتفيت ع خرم طيزها ودخلت صباعي واحده واحده ودخل بسهوله وهيا امممم امممم اااح وانا عرفت ان طيزها مفتوحه طلعت صباعي وحطيت ايدي ع كسها احسس علي وبقيت افتح كسها واتفرج علي كسها من جوه وقولت ل مرام تخرج لما انادي عليها خرجت مرام وقفلت الباب انا وقفت سلمي ع الارض وبقيت اتفرج ع جسمها وقرب منها وحط زوبري مابين طيزها ومن وشها احكو ف كسها واخدت حلماتها مص وبدل مابينهم قولتلها
مش عايزه تشوفي المفاجاءه قالت ايه هيا
مسكت تلفوني ووريتها صوره وانا زوبري ف كس حماتي والكلوت مخبي عنيها حطت ايديها ع بوقها ومستغربه وقالت انت بتنام معاها
قولتلها انا بفشخها حماتك دي احسن ماتتناك بره وروحت مدخل صباعي ف كسها وهيا ااااه وانا بدخلو جامد بقولها ده انا بفشخها ف كسنا وطيزها وهفشخك زيها يلا ياكسمك عايزك تقطعي كسك من الدعك عشان انيكك هيا طلعت ع السرير وانا نمت عليها ونزلت فيها بوس وزوبري فوق كسها
فضلت ابوس ودعك زوبري ف كسها
قولتلها يلا ياكسمك ادعك ف كسك يلا وريني انا وقفت وهيا غمضت عنيها وبقت تدعك ف نفسها ايد ع كسها وايد ع بزها وانا بتفرج
وهيا مغمضه عنيها وبتدعك كسها انا نمت جنبها واخدت بزها ف بوقي وهيا بتدعك ف كسها........
الجزء الثاني
__________-_________-$_____"
سلمي نايمه ع ضهرها وبتلعب ف كسها وايد ع بزها وانا اخدت بزها ف بوقي قعدت امص في
ومسكت بزها التاني قعدت افعص في
وقرص حلماتها اووي وهيا اااااه ااااه بصتلها وهيا وشها احمر نزلت ايدي ع بطنها بحسس عليها
قولتلها اخيرا بقيتي تحت مني
من اول ماتجوزتي عمار وانتي عجباني اووي
وجسمك بقي احلي اوووي من الاول الف مره
ونزلت بايدي علي كسها كان رطب اووي من عسلها هيا غمضت عنيها وانا ايدي ع كسها قولتلها اتناكتي قبل كده من حد غير عمار قالت لا
قولتلها عمار بيشبعك نيك قالت امممم
قولتلها امال بتتناكي وهو مسافر ليه
ودخلت صباعي ف كسها وهيا بصالي وانا بقولها عايزه تتناكي من زوبري خرم طيزك احمر اووي عايزه تتناكي من طيزك وهيا بصالي بتشاور بدماغها انا فضلت ادعك ف كسها وعيني ف عنيها بقولها اخيرا ياشرموطه هنيكك كسك حلو اوووي
دخلت صباع ف طيزها والتاني ف كسها وهيا اااه وانا بدخل وطلع وهيا فاتحه بوقها قولتلها يلا عشان كسك هيتهره نيك انهارده هتروحي بكره مش قدره تمشي يامرام دخلت مرام وطلعت ع السرير قولتلها اقعدي بكسك غلي وشها خليها تلحسلك مرام قربت من سلمي واخدت شفايفها ف بوسه وقالتلها كان نفسك تعرفي احمد بينام معانا ازاي هتعرفي كل حاجه دلوقتي طلعت بكسها ع وش سلمي وبقت تحك كسها ف وشها كانها قعده ع زوبر وانا نزلت مابين رجل سلمي ونزلت بوشي لكسها وطلعت لساني اخد العسل الي ع شفايفها وبلعو وبالساني دخلتو مابين شفايف كسها
وفضلت الحس كسها جامد وشفايف كسها كانت تجنن بقيت امص فيهم كاني بمص شفايفها ودخلت لساني ف كسها وانا بمص ف كسها ونزلت بالساني لفتحت طيزها كانت لونه احمر وواسعه شوي دخلت صباعي في ولحست كسها ونزلت بالساني احركو ع خرم طيزها
روحت وقفت ع ركبي ووقفت اودام مرام هيا مسكت زوبري تمص في اووي وتوف عليه وانا باصص ل سلمي وهيا وشها غرق من عسل مرام ولسه بتلحس كسها طلعت زوبري ونزلت ع وش سلمي وضربت زوبري ع وشها وعلي عنيها وهيا بصالو وروحت مابين رجليها فتحتهم عن بعض
وكسها يجنن وخرم طيزها المولع ومسكت زوبري ودخلتو براحه ف كسها وهيا ااااه ااااااه ومرام بتطلع اااااه جامده وتقول ااااه براحه ياشرموطه كسي وانا بدخل زوبري وكسها كان ضيق شوي وده كان محلي النيك دخلت زوبري للاخر وهيا مولعه وهيا بقت تهز ف وسطها وانا بقيت ادخلو وخرجو براحه ومرام ااااااه اوووي ياشرموطه الحسي كمان واتا بنيك ف كسها وفاتح رجليها وزوبري داخل طالع ف كسها وانا بنيكها ولقيت مرام نزلت جنبها وفضلت تبوس شفايفها وتمص بزها وانا بنبك فيها وفاتح رجليها ع الاخر وكسها كان ضيق وده الي ممتعني اكتر وانا بنيك ومبسوط اوووي ومرام واخده شفايفها بتهرس فيهم وانا بقيت ازود ف النيك وهيا اااااااااه ومرام تبوس شفايفها عشان الصوت وانا هديت شويه وسلمي اااااه ااااااه وكسها بيرتعش من النيك نمت عليها وزوبري ف كسها دخل للاخر وهيا بصالي ونزلت ع بزازها امص فيهم وزوبري لسه ف كسها ماتحركش
ونزلت ع شفايفها مص ولقيت مرام بتقولي حبيبي خمس دقايق وجايه هعمل حاجه مهمه وانا ببوس ف سلمي وسمعت صوت الباب بيتقفل
وانا بقيت انيك ف سلمي وبقولها كسك ضيق ياسلمي وبنيكها براحه وعيني ف عنيها وهيا بصالي قالت واسعو وانا زوبري ف كسها وحاسس بسخونة كسها الي مولع ف زوبري
قولتلها كسك ناااار عمله حسابك عايز انزل ف كسك قالت اممم عملت حسابي نزل ف كسي
انا بنيكها برومانسيه وقولتلها عايز انيك طيزك قالت هتوجعني اوووي قولتلها مش هيا مفتوحه
قالت اها بس بتاعك طخين عن بتاع عمار
قولتلها ياريت مكان فاتحه كنت هفتحها انا
قولتلها عايزه تتناكي ازاي من طيزك
بلعت ريقها وقالت نام فوقي بس دخلو براحه عشان خطري قولتلها حاضر هدخلو براحه
وانا زي منا بنيك ف كسها وباصص ع وشها وعنيها الي بتقفل وتفتح قولتلها يلا طلعت زوبري كان مليان عسل من كسها ولقيتها قلبت نفسها ع بطنها وانا نمت فوقها وزوبري مابين طيزها وفضلت احك زوبري فيها وكاني بنيكها وبقولها طيزك حلووه اوووي كنت هتجنن عليها لما بشوفك بالعبايه كنت عايز اقوم انيكها اودام جوزك
قالت يلا دخلو براحه وانا وقفت وهيا فاتحت طيزها الاتنين وشوفت خرم طيزها كان وردي ومفتوح شوي انا حطيت صباعي جووه وطيزها كانت بتقفل وتفتح عليها وتخيلت زوبري كده وطيزها بتقفل عليه كده مش هستحمل اكمل معاها انا مسكت زوبري وحطيت راس زوبري ع طيزها وبقيت ازوق في وهو بيدخل بالعافيه دخلت حزاء من راس زوبري وهيا اااااه وانا كملت ودخلت راس زوبري ف طيزها وهيا ااااااااااااه وسابت ايديها الي كانت ماسكه طيزها واتا نمت فوقها ورافع وسطي عشان زوبري مايدخلش فضلت كده ونزلت واحده واحده وزوبري بيدخل ف طيزها وهيا ااااااااه براحه براحه وانا بدخل لما دخل نصو وهيا صوتها فضحنا وانا مش مهتم وطيزعا الضيقه اووي ع زوبري ومن هيجاني دخلتو كلو ف طيزها وهيا اااااااه طلعوواااااااااااه
اااااااااااه وانا نايم فوقها وحاسس بخرم طيزها بيقفل ع زوبري كانو هيقطعو وانا مبسوط اووووي بقيت ارفع وسطي ونزل وزوبري شغال ف طيزها وكل ااااه بتطلع منها بتزودني اكتر ف النيك
وهيا اول ماطلعت اااه جنسيه بصوت يجنن عرفت ان كده خلاص اخدت ع زوبري وبقيت انيكها ف طيزها مع اهات منها تجنن وانا بنيك ومبسوط بالي بيحصل مش مصدق ان مرات عمار اخو مراتي شاميه ومرام تحت مني وزوبري ف طيزها الي لما اتجوزها كنت بحلم انيكها معاه ف ليله الدخله وبقيت انيك ف طيزها وهيا اهاتها بقت بتزيد وبصوت واطي وانا بنيك ف طيزها فضلت انيك ف طيزها 5 دقايق وكنت بخرج زوبري ودخلتو كان بيدخل بسهوله ف طيزها خرم طيزها اخد مقاس زوبري وتفتح عليه
وانا بنيك فيها ولما حسيت ان انا قربت طلعت زوبري نزلت بوس ع ضهرها لحد طيزها فضلت اضرب طيزها وفتحت طيزها وخرم طيزها بقي واسع شوي واحمر من جووه وانا ببص ع منظر كسها وطيزها دخلت زوبري ف كسها ونمت عليها وبقيت انيك ف كسها وهيا ااااه جامد جامد وانا بنيكها جامد ولقيت سلمي بتصرخ وايديها تحت كسها بتدعك في وعسلها نزلت ع الفرشه وانا زوبري لسه ف كسها وانا بنيكها وراس زوبري مولعه فضلت انيك ف كسها وبطني تخبط ف طيزها وصوت النيك مالي الاوضه محستش غير بالبن زوبري بينزل ف كسها وهيا اااااااه ااااااح اااااح سخن سخن اووووي وانا اااااه ااااه كسك ناااااار ياسلمي ونزلت لبن كتير ف كسها
خرجت زوبري وهيا نامت ع ضهرها وبقت تلعب ف كسها وتاخد لبني تحطو ع بزها وتدعك في وبصالي ومبتسمه قولتلها انا لسه ماشبعتش منك
لسه كمان انتي طول اليل هتتناكي هخليك تنزلي كل العسل الي جواك واخدتها احنا الاتنين ملط وطلعنا مكنش حد موجود اخدتها للمطبخ واكلنا ع السريع وشربنا عصير وانا كنت باكل وحضنها من ورا وزوبري فوق طيزها وبقيت اتكلم معاها
ف الجنس جسمك يتاكل اكل
هيا كانت مكسوفه من كلامي شويه وانا زوبري فوق طيزها وانا بقولها انا لسه كنت راكب فواق وزوبري فشخ طيزك وكسك ونزلت ف كسك ليه لسه مكسوفه بصتلي وقالت عشان خطري ماتضغطش ععليه انا مش مصدقه الي حصل
انا لزقت فيها وزوبري دخل مابين كسها
وانا مسكت وسطها وبقولها انتي دلوقتي بعتبرك مراتي الرابعه وانتي ملكي وملك زوبري
ومسكت كسها وبقولها كسك ده ملكي دلوقتي
وانتي مش كنتي عايزه تعرفي ازاي بقدر انيك التلاته انهارده هعرفك بنيكهم ازاي مع بعض واخدت بزها ف بوقي امص فيه ولعب بالساني ف حلماتها وبقيت ابدل مابينهم وقرص بزها اووي
وزوبري بيخبط ف بطنها انا نزلت ع كسها وهيا فاتحت رجليها واخدت كسها كلو ف بوقي وامص في وطعمو يجنن هيا طبعا كانت نضفت كسها
فضلت امص ف كسها وهيا امممم اممممم وانا بلحس وقولتلها انزلي يلا ع زوبري مصيه هيا نزلت ع ركبتها ومسكت زوبري تدعك في واخدت راسو تمصو وواحده واحده اخدتو كلو وبقت تمص جامد وهيا بتمص بحتراف اوووي وانا عيني عليها بعد شويه وقفتها وكملت مص ف بزها وحطيت ايدي ع كسها ادعك في ولفيت وشها وايدي ع طيزها احسس عليها وضرب طيزها
وهيا اممممم اممممممم ودخلت صباعين ف طيزها وبقيت انيكها بيهم وهيا سانده ع الرخامه وهاتها بقت بتزيد وف لحظه كان زوبري دخل ف طيزها وبقيت انيكها ف طيزها وهيا اااااااااه ااااااااه وانا بنيك وومش حاسين بحاجه وصوت سلمي عالي ف الشقه ولقيت ايد بتحسس ع كتفي ببص كانت منار هيا مصدومه ماتعرفش انا بنيك سلمي ازاي
شورتلها تخرج براحه وانا بنيك وسلمي ااااااه كمان كمان ومنار خرحت وانا كملت ف سلمي
ولفيت وشها ليه ونزلت بوس فيها تاني ودخل زوبري ف كسها وفضلت انيكها وهيا وقفه وهيا بتتناك وقالت انا تعبت انا اخدت ع المجلس قعدت وهيا قعدت فوقي وشها ف وشي وفضلت تبوس فيا ومسكه زوبري تحكو ف كسها وقالت اول مره اتناك اوووي كده قولتلها ولسه كمان ده احنا لسه بنبتدي هيا دخلت راس زوبري ف كسها وبتقعد عليه بتقولي هتعمل اكتر من كده ايه
قولتلها هخليك تروحي كل خته ف جسمك وجعاك من النيك والمص حماتك يوم مابجيبها هناك بتروح مش قدرها تتحرك وعيا قعدت ع زوبري وقالت انا الي مش هرحمك وهخلي زوبرك ده يتعب وينام
وبقت تنزل وتطلع عليه وانا لسه منزل وهتاخر المره دي بقيت ماسك طيزها وهيا بتنزل ع زوبري وانا بخليها تنط ع زوبري وهيا اااااه ااااه ف كل دخله وطلعه ولقيت مرام دخلت وانا حضنت سلمي جامد وبقيت انيكها ولقين مرام قلعت عبايتها كانت ع الحم ولقيتها بتطلع الزوبر الصناعي انا مستغرب ولقيتها قربت من سلمي وانا ببص لقيتها بتدخل الصناعي ف طيز سلمي وسلمي ااااااااااااااه مين ده وانا بقولها بس ياكسمك اتناكي وانتي ساكته ومرام بقت تنيك سلمي بالصناعي وانا بنيكها ف كسها بعد شويه سلمي نزلت ع زوبري وكانت كانها مش ف الدنيا خالص انا فضلت انيك فيها وبقول ل سلمي كان فين ده قالت كنت مخبيه تحت ف المخزن فكرو بتاع عمتي قولتلها فكرو جبتيها ف وقتو وسلمي كانت بتتناك من زوبرين وسلمي لسه ع زوبري وانا بنيكها اوووي ومرام شغاله نيك بردو فيها وسلمي تصرخ من النيك لحد مانزلت ف كسها لبني وهيا اااه ااااه ومرام طلعت الصناعي من طيز سلمي ولقيتها بتاخدها من حضني ونيمتها ع الارض ونزلت لحس ف كسها نضفتوو وطلعت ع زوبري مص ونضفت بضاني وكل حته في لبن
رجعت تنام ع سلمي وكانت بتهرس فيها وبتحسس ع كسها وقالتلها عجببك زوبر جوزي يالبوه قالت ااااه حلو اوووي قالت لسه شوفتي حاجه ولقيتها دخلت الصناعي ف كسها وبقت تنيكها جامد وسلمي زي التعبان ومرام مش سيبها خالص وكانت بتدخلو للاخر وسلمي تصرخ جامد لحد ما سلمي نزلت عسل تاني وبقت ترتعش تحت من مرام وجسمها بيرتعش وانا بتفرج عليها
وقفت وشيلت سلمي ودخلتها ع السرير وطلعت ل مرام قولتلها اطلعي يلا ونزلي مع شاميه ومنار
عايزكم تجننوها انهارده قالت حاضر رنت ع شاميه وقالتلها انزلي مع منار سلمي كانت ف الاوضه نايمه ع بطنها وشكلها هتنام من التعب نزلو وشافوني قالع انا ومرام ومرام قالتلهم تعالو دخلو الاوضه وسلمي نايمه وانا اتشطفت وطلعت ببص عليهم لقيت شاميه قاعده بكسها ع وشها ومنار بتمص ف بزازها الاتنين ومرام مسكه الصناعي وشغاله نيك فيها من كل حتي وسلمي صوتها عالي وبعد ساعه ونص بالظبط خرجو وكانو هلكانين وبيضحكو وسلمي نايمه ع ضهرها والسرير متغرق من عسلهم وكس وطرز سلمي مفشوخين
كلو طلع شقتو ينام وانا نمت عند منار وهيا حكتلي الي حصل وان سلمي نزلت 3 مرات وانا مرتين وشاميه 3 مرات ومرام منزلتش خالص
ونمت ف حضنها صحيت الساعه 10 الصبح نزلت كانت سلمي روحت سالت مرام قالت روحت بدري وقالت ماشيه مبسوطه اووي بس ماشيه بتعرج قولتلها مانتي قتلتيها وهيا ضحكت وقالت بالحق اخدت الصناعي معاها وقالت هتجيبو لما جوزهاويرجع والوقت عده وخرجت كنت عايز اشوفها روحت عند حمايا كان ف المحل تحت قعدت معاه شوي وطلعت ل حماتي سلمت عليها وكانت لبسه قميص بيتي ع الحم فضلت اتحرش بيها وقرص كل حته ف جسمها ومكنتش عايز اعرفها ع الي حصل مع سلمي لتزعل
وبقيت قاعد مع حماتي امص ف بزها وبوس شفايفها واحنا قاعدين مع انها عندها 50 سنه بس جسم لسه شباب حلمت بزازها الوقفه وكسها الحمر تدخل زوبرك كانك دخلتو ف فرن مولع فضلت امص شفايفها ودعك ف كسها وهيا رافعه القميص لحد وسطها وكانت مش لبسه كلوت فضلت ادعك ف كسها وهيا ااهاات عاليه فضلت كده ربع ساعه لحد ماهيا نزلت ع ايدي وهيا كسها لسه يجنن وسالتها عن ابو عمار بينيك ولا لا قالت ممكن مره ف الاسبوع ومش بيطول قولتلها انتي حماتي وانا بحبك وانا ياما نكت الكس وهو عندو 42 سنه لما يبقي عندو 50 هسيبو ده انا هفشخو بزوبري
وبعدين الواد ابنك مش بيروق عليك قالت ايوه مش بيحرمني من حاجه قولتلها ماهو مش بيحرمك بس بيحرم مراتو قالت ازاي
قولتلها مراتو قالت ل مرام وانه مش بينام معاها كتير ومرام حكتلي قالت دي كدابه ده كل ماسالو يقولي لسه نيكها وينزل يكمل معايا لما هيا تنام
قولتلها مرات ابنك عايزه تتناك قالت ازاي قولتلها شكلها محرومه من النيك او بتحب الجنس جامد وعمار شكلو بينيكك انتي او اتعود ينيكك وده عادي بيحب ينيك كس امو وكمان لو بينيكها جنب ابوه وهو عارف ان مراته بتتناك من ابنو
هيا قالت جايز قولتلها مراتك ابنك جسمها فاجر لما بشوفها بكون عايز انط عليها قالت مكفايه الي عندك قولتلها هيا فوق قالت ايوه قولتلها نادي عليها كده قالت حاضر هلبس عبايه وكلمها دخلت وطلعت لبسه عبايه ضيقه وقالت نازله اهي وبعد شويه نزلت ولبسه ترنج بيتي خفيف وسلمت عليه وع حماتها وبزازها تجنن وهيا وقفه كده حتي طيزها نااار حماتها بصالي ومستغربه ازاي تلبس كده اودامي انا بضحك وبقول ل سلمي ايه الحلاوه دي قالت عينك الي حلوه اخدت ابنها وعطيتلو فلوس واخدها وراح عند امو
وسلمي بصالي ومبتسمه وبقي ابنها ينزل ويلعب وهيا كل شويه تقوم تاخدو وجسمها يتهز وانا باصص ل حماتي وقولت ل سلمي عايز شويه عصير من ايدك الحلوه دي قالت عنيه
دخلت المطبخ وانا بضحك حماتها قالتلي البت دي مالها قولتلها مش قولتلك لبوه
انا هدخل وشوف حاجه كده وهقولك ع الي حصل ولو اتاخرت اكتر من 20 ثانيه بصي علينا
من غير ماهيا تاخد بالها قالت هتعمل ايه قولتلها هتشوفي دخلت المطبخ كانت وهيا بصالي قالت عايز ايه ومبتسمه قربت منها وحضنتها ومسكت طيزها وقولتلها وحشتيني قالتلي انت لحقت
قولتلها حماتك هتبص علينا دلوقتي ضحكت وقالت ماتبص قولتلها تعالي خليت ضهرها ليه وحضنتها من ورا ومسكت بزازها وفضلت ادعك زوبري ف طيزها واول ماشوفت حماتها هتبص نزلت ايدي وفضلت ادعك زوبري ف طيزها وهيا سانده ع الرخامه وانا شوفت حماتي بتبص دخلت ايدي تحت ترنج سلمي ومسكت بزازها من فوق الستيان ومسكت بزازها طلعتهم بره الستيان وفضلت افعص فيهم وحماتي وقفه تبص ولفيت وشها ورفعت الترنج لفوق وطلعت بزازها وفضلت احسس عليهم وقولتلها بصوت واطي حماتك بتتفرج علينا تحبي انيكك هنا ولا فوق قالت انا تعبانه اووي قولتلها حماتك عرفتها انك محرومه وعايزه تتناكي اعملي زي ماهعملي وامشي معايا قالت حاضر وانا قولتلها دخلي بزازك هيا دخلتهم وقالت هتعمل ايه قولتلها رجلك وجعاك منين هيا ضحكت وقالت من هنا ع ركبتها وبتشاور ع كسها وانا بضحك قولتلها سلمتو وحطيت ايدي ع كسها مسكت كسها بضغط عليه هيا طلعت ااااه انا حاشر زوبري ف طيزها قولتلها اقولك ايه تعالي ورايا وطلعت وحماتها كانت قعدت مكانها انا قعدت جنب حماتي وسلمي طلعت وقولتلها تعالي جنبي قعدت جنبي وانا قولتلها لبسه حلو كده لمين
وبعدين مش خايفه مني اعمل فيك حاجه
قالت مكنتش اعرف انك هنا قولتلها بتعرفي ترقصي عملت بدماغها ايوه قولتلها قومي انا بحب الرقص اووي انا بخلي منار ترقصلي طول اليل
شغلت اغنيه وهيا قامت ترقص وابنها بيلعب وحماتي مستغربه انا قولتلها ثواني قلعتها الطرحه الي مالهاش لازمه وشعرها نزل وشكلو يجنن
انا شميت شعرها وبقولها شعرك حلو اووي
تعالي اربط وسطك هيا وقفت وانا لزقت فيها ونفسي ف نفسها ومسكت طيزها افعص فيها واخدت من شفايفها بوسه وهيا مغمضه عنيها وانا ربطت الطرحه وهيا بترقص براحه وانا زوبري وقف اووي وحماتي قاعده تتفرج
شغلت اغنيه رومانسيه وقومت حضنتها ورقصت معاها وهيا حضناني وحماتي بتتفرج وانا بحط ايدي ع طيزها افعص فيها وهيا لسه حضناني
واخدت شفايفها ف بوسها وهيا بتبوسني كنت خلاص جيبت اخري روحت حضنها جامد ومسكت طيزها بايدي الاتنين ورفعتها ع ايدي ومشيت بيها نحيت الحيطه زنقتها ف الحيطه وانا ببوسها ورجليها حولين وسطي وزوبري ع كسها بيخبط في وانا ببوس وايدي ع طيزها
وهيا مصدقت بقت تبوسني من شفايفي جامد
وانا اخدتها ع السرير علطول ونيمتها ونمت فوقها وفضلت ابوس فيها وزوبري محشور مابين كسها بدعكو في وحماتي جات ورايا وانا وقفت وقلعت كل هدومي وقلعت ل سلمي هدومها ونزلت مص ف بزازها ونزلت لكسها لحس اوووي ولقيت حماتي سخنت وبتحسس علي صدرها انا شورت ل حماتي تقرب وقولتلها تعالي قربت وانا وقفت وقولتلها تعالي ده انتي الشرموطه الكبيره وقلعتها عبايتها وكانت لبسه قميص ع الحم
نيمتها جنب سلمي وقولت ل سلمي نامي ع البوه الكبيره هيا سمعت الكلام ونامت عليها وقولتلها يلا بوسو بعض وسلمي هجمت ع حماتها وفضلت تمث ف شفايفها طولت اووي وايديها ع بزازها من فوق القميص وطلعت بزازها تمص فيهم وانا روحت عند طيز سلمي وشوفت طيزها وكسها الي كانو بيموتو انبارح ورفعت قميص حماتي الي كسها كان بينزل عسل لوحدو انا عجبني منظرها اوووي روحت حطيت صباعي ع كسها وبقيت اخد عسلها ف بوقي وكنت هيجان اوووي روحت مسكت زوبري وحطيتو ع كس حماتي وفضلت احكو ف كسها ع شفايف كسها رايح جاي ودخلت راسو ف كسها وايدي ع طيز سلمي ودخلت صباعي ف طيزها ودخلت زوبري ف كس حماتي وبقيت انيكها وزوبري ف كس حماتي وبقيت انيكها جامد وبعنف
وهيا اااااااه ااااااه وسلمي لفت وشها ليه وكسها ل حماتها وقالت الحسي كسي ياماما وبتضحك وحطت كسها ع وش حماتها وحماتها بقت بتلحس كسها وانا بنيك ف حماتي وسلمي طلعت زوبري واخدتو ف بوقها وفضلت تمص في ورجعتو ل كس حماتها بقيت انيك فيها وهيا اااااااه اااااااه وتلحس كس سلمي وسلمي بصباعين بتقرص ع زنبور حماتها وهيا تصرخ وانا بنيك وكنت هيجان اوووي ومنظر يجنن لقيت حماتي بتصرخ وسلمي بتضحك وبتدعك ف كسها جامد وانا بنيكها وحماتي كانها فتحت حنفيه نزلت عسلها كتير غرقت صدري وبطني وانا مكمل نيك فيها
ولما حسيت ان انا قربت خرجت زوبري وسلمي كملت لحس ف كس حماتها وتبلع عسلها
وانا زوبري بقي هادي طلعت ع السرير عند طيز سلمي وحماتي بتلحس كسها قولت ل حماتي ايه رايك ف البوه مرات ابنك نامت ف حضني انبارح نزلت مرتين ع زوبري وعلي ايد بناتك 3 مرات
يعني اتفشخت انبارح وانتي كنتي اول انبارح وانهارده مع بعض وخليت بيضاني فوق بوق حماتي وهيا بتلعب فيهم بالسانها وتمص واحده واحده وانا دخلت زوبري ف طيز سلمي وهيا الي بقت ترحع ع زوبري وانا مش بتحرك وحماتي مسكه بيضاني وتمص فيهم انا قولتلها كفايه
ودخلت زوبري ف طيز سلمي وبقيت انيكها اوووووي وبعنف وهيا ااااح اااااه حلو اوووي كمان وانا بنيك وهيا بتقول شوفي جوز بنتك بينكني بينيك مرات ابنك الي حارم مراتو من النيك
بينكني مراتين ف الاسبوع لما بيكون موجود كسي محروم من النيك ياماما وانتي بتروحي لولادك هنا تتناكي كنتي خوديني معاكي اشبع زيك
وانا عمال انيك ف طيز سلمي وطلعتو ودخلتو ف كسها وبقيت انيكها وضاعط ع وسطها عشان ماتتحركش وسلمي بعد شويه لقيتها بتنزل عسلها بصراحه مكنتش قادر نزلت لبني ف كسها وحماتي بتبلع البن بتاعي وهو بينزل كان كتير فضلت تبلع لبني وعسل سلمي لما خلصنا وظبطت نفسها وسلمي لبست واخدت ابنها وطلعت فوق وانا نايم ع سرير حماتي وهيا ف حضني وانا قعدت اتكلم معاها وانها هتبسط مع سلمي والخ الخ الباب اتفتح وعرفت ان حمايا دخل علينا وانا ف حضن حماتي وقال بقالي ساعه بنادي عليك
قالتلو مكنتش سمعه قالها هتسمعي ازاي وزوبر احمد ف كسك ياشرموطه
قولتلو راحت عليك ياحمايا مراتك بقت ملكي دلوقتي قالي ومين قالك انها راحت عليه
ولقيتو بيقلع وطلع زوبرو وفتح رجليها ودخلو ف كسها كان نص وقفه وفضلت ينيك وانا بقيت اشجع في ايوه كده ياحمايا عرفها انك لسه اسد
ده انا بقالي ساعه بنيكها ف كسها مش بتشبع
وكسها سخن اوووي مراتك بتحب المص اووووي فضلت تمص ززبري لحد مانزلت ف بوقها وبلعت لبني زي الشراميط وحمايا كان جاب اخرو وراح منزل ف كسها ونام بينهج وانا دخلت زوبري ف كسها وبقيت انيك ف حماتي اودام حوزها بعد تقريبا 7 دقايق نيك نزلت ف كسها وهيا اااااه ااااااه سخن اوووي لبنك سخن ولبني كسها بلعو ومش عايز ينزل نقطه منو وفضلت ابوس فيها وزوبري خرج نايم ولبست البوكسر وقولتلهم انا ماشي وطلعت فوق ل سلمي خبط فتحت قولتلها اتشطفتي قالت لسه هدخل دلوقتي اخدت شفايفها ف بوسه ورميت بقيت هدومي ع الارض وفضلت ابوس فيها وهيا قالت اصبر مالك قولتلها فين ابنك قالت نام قولتلها من حظي الحلو واخدتها ع الحمام قلعنا واتشطفنا وبقيت احمي فيها وقولتلها حماك دخل عليه وانا نايم جنب مراتو قالت ياخرابي وحصل ايه قولتلها ولا حاجه هو طلع زوبرو وناكها وانا نكتها تاني لما خلص
هيا مستغربه قولتلها يامتناكه حماك عارف كل حاجه ان حماتك بتتناك مني من زمان
وبعدين في واحد بينيك حماتك وهيا جنب حوزها قالت مين قولتلها عمار استغربت قولتلها عمار جوزك بينيك امو اودام ابوه عشان كده لما انتي بتنامي بينزل ل امو ينيكها جنب ابوه
وهيا مستغربه خلصنا دش وطلعنا قولتلها انتي اخدتي الصناعي ليه قالت عايزه ادلع نفسي بيه قولتلها انا هدلعك قالت اسبوع وجيبو تاني قولتلها لما تنيكي نفسك بيه صوري نفسك وبعتي قالت حاضر هبعتلك اي صوره هتصورها بس تمسحها قولتلها حاضر وفضلت اتكلم معاها وهيا ستيان وكلوت بس وجوزها رن عليها وكلمها وقعد يعاكس فيها ويقولها وحشتيني هيا قالتلو مانت كنت جنبي وماعملتش حاجه دلوقتي جسمي وحشك
قالها بكون تعبان قالتلو وانا تعبانه دلوقتي ومحتاجاك جنبي قالها ياريت ينفع اجي كنت جيتلك قالتلو انا كسي تعبني اووي ياعمار
محتاجه لزوبر ف كسي وانا بسمع وهيا بتكلمو وقلعت الكلوت والستيان وبقت تكلمو وتدعك ف كسها
وتقول وحشني زوبرك اوووي ليه تحرمني من زوبرك انا كنت عند اختك انبارح واحمد كان قاعد تحت واحنا فوق وكانت كل واحده تنزلو بينيكها وتطلع وتنزل التانيه ولما ناك التلاته كنت عايزه اقولهم دوري وانزل اتناك وهو يقولها معلش هعوضك وقالت انا عايزه اتناك دلوقتي عايزه زوبر ف كسي انا بدعك ف كسي وكسي تعبني اوووي قالها ريحي نفسك راحت قالتلو انا صعبت ع اختك مرام وانا قاعده معاها بقيت افكر ف كسي وفرك كسي ف بعض لما عسلي نزل غصب عني وانا قاعده اودامها وهيا شافت عسلي وانا كنت محروجه منها لقيت جبتلي زوبر صناعي بتاع عمتها وقالت لما يكون جوزك مسافر متعي نفسك بيه وانا خايفه ادخلو ف كسي وهو طلعت منو ااه انا سمعتها وزوبري مش عارف حصلو ايه بداء يوقف وانا بدعك لحد موقف تاني
قالها هو فين قالتلو جنبي قالها دخليه ف كسك ياحبيبتي متعي نفسك علي ماجيلك
قالت انا عايزه زوبر حقيقي ينزل لبن ف كسي
اااااه وبتدعك ف كسها قالت عمار قالها نعم قالتلو اقولك ع حاجه وماتزعلش قالها قولي ياحبيبتي
قالتلو وانا نايمه عند اختك ف سريرها وجوزها فوق كنت نايمه ومستنيه جوزها يدخل علينا ويركب فوقي وينكني كاني انا مرام وانا مش هتكلم هفضل اتناك منو ومش هفتح بوقي بس ينزل ف كسي لبنو ويشبعني بيه هو ساكت مردش وانا مصدوم من كلامها قالتلو عمار قالها اممم قالتلو مالك انت بتدعك ف زوبرك قالها ايووه
قالتلو عايز جوز اختك ينيك مراتك وانت غايب وهو بيقولها اااااه هيا عايز مراتك تركب ع زوبرو وتفضل تنط عليها وهو ينزل ف كسها وهو اااااه اااااه بنزل بنزل وهو نزل لبنو وهيا ااااااه ياحبيبي انت كمان تعبان زيي انا بسمع الكلام بتاع عمار وهتجنن منو وهيا نسيتني خالص وبقت تقولو
يابخت اخواتك بجوزهم مرام بتحكيلي ان احمد بيجمعهم مع بعض يوم الجمعه وبينيكهم سوا التلاته وبيفضل ينيك فينا لما الواحده بتنزل مرتين انا علطول زوبري لقيتو مكنش قادر وهينزل لبن حطيتو ع كسها وزوبري نزل لبنو ع كس سلمي
ونزلت لاخر نقطه وهيا بصالي وبتكلم جوزها وانا نمت حنبها وقفشت ف بزها وهيا قالتلو هكلمك بليل عشان تخليني انزل بالصناعي وهو قفل وهيا بتضحك وقالت ماتسالنيش عملت كده ازاي عشان انا مش عارفه وقعدت ابوس فيها وهيا اخدت لبني ع كسها تدعكو وقالت بليل هبقي اوريك الصور بالصناعي وانا بكلمو فيديو وهوريك عسلي وهو بينزل قولتلها انتي لسه مجربتهوش قالت لا جربتو قبل مانزل بشويه تعبني اووي بس نزلت ولما حماتي كلمتني وعرفت انك تحت قولت لازم ادلعك بالبسي وخلصنا وروحت هلكان وحكيت ل مرام كل حاجه قالت احسن اهي تعيش مع امي شويه بس ماقولتلهاش ع موضوع اخوها مش عارف رده فعلها ايه وفعلا الساعه 12 بليل لقيت سلمي بعتالي صور ليها والزوبر ف كسها وطيزها
انا بقولها ياخربيتك كسك بينزل عسل قالت نزلت 3 مرات بيه حسه اني متكسره وكسي مبقاش قادر قولتلها عندك صور تانيه قالت اها
قالتلي فضلت ادخلو ف طيزي عشان لما ياجي ميسالنيش طيزك مفتوحه ليه كده
بس تعرف انهارده وانا بنيك نفسي قالي تخيلي زوبري ف كسها انا قولتلها لا لا ده زوبر جوز اختك
اختك حكتلي عليه زوبر جوز اختك ف كسي وزوبرك ف طيزي وانا مستغرب من الكلام وقولتلها قالك ايه قالت بقي بينكني وانا بقول نكني ف كسي ياحمد وانت ياعمار ف طيزي
لحد ماهو نزل وانا كنت نزلت 3 مرات من الهيجان اتا قولتلها اصبري ده احنا هخليها مدعكه لازم انيكك بعلم جوزك قالت ياريت ده هو شكلو راضي ومبسوط وانا بكلمو وبجيب سيرتك وخلصنا كلام وقفلت معاها وبفكر هعمل ايه معاها ومع حوزها...........
الجزء الثالث
لما خلصت كلام مع سلمي مرات عمار
نمت وصحيت وسلمي كلمتني وعرفت منها ان حماتي نامت عندها وسلمي طول اليل تنيكها بالصناعي وعاشت احلي ليله مع بعض انا
كنت بفكر ازاي سلمي وصلت لكده ياتري مني انا ولا من مرام الي لعبت ف دماغها ولا بسبب اهمال جوزها عمار فضلت يومين مروحش عندها وجوزها كان رجع من السفر وعزمتهم كلهم عندي يوم الجمعه وعمار ومراته وحماتي وجوزها
طول الوقت سلمي كانت عينها نحيتي وبعد العصر مرام اخدتها تحت ف شقتها واحنا كنا فوق ف شقة شاميه مرجعتش غير بعد 20 دقيقه وسلمي مبسوطه ومرام بتغمزلي وانا بقول ف سري ياخربيتك يامرام واليل دخل علينا وانا كنت ببص ع طيز سلمي وعمار كان بيلمحني ومش بيتكلم ولما نزلو عشان يروحو كنت قاعد زي منا ومنار كانت فوق ف شقتها وشاميه ومرام بيوصلو ابوها وامهم تحت والعيال كانت فوق مع منار
لقيت تلفون سلمي جنب الشاشه وقفت ومسكتو لقيتها طالعه وبتضحك وقالت عينك هتاكلني وراحت حضناني ونزلنا ف بعض بوس وايديها ع زوبري وبعدت وقالت عجبتك انهارده
قولتلها فاجره قالت مش عايز زوبرك يتمص قولتلها دلوقتي قالت وايه يعني جوزي عارف قولتلها بجد قالت اااه وطلعت زوبري ومسكتو ومصتو دقيقه ووقفت وقالت لنا اروح هكلمك ونزلت وانا قعدت مكاني وبعد شويه طلعت مرام وشاميه وانا قاعد قعدو جنبي ومرام بتضحك وبتقولي الشرموطه دي بتضحك علينا قال ايه نسيت تلفونها وبتضحك وشاميه مش عارفه حاجه وانا زوبري وقف مرام طلعتو وكان مبلول وقالت هيا لحقت تمص وشاميه لسه بتستوعب الكلام
ومرام نزلت تمص ف زوبري وشاميه قاعده جنبي وانا اخدت شفايفها ف بوسه ومرام فضلت تمص وراحت وقفه وانا نزلت البنطلون وهيا بتقلع هدومها وبقولها عملتي فيها ايه تحت
ضحكت وقالت قطعتها وبتضحك ولقيتها راحت قعدت ع زوبري ودخل ف كسها وبتقولي انت الي فتحت طيزها كده قولتلها اااه انا والصناعي ومرام بتنط ع زوبري وشاميه فهمت وقالت انتم قصدكم ع سلمي ومرام اخدت شفايفي ف بوسه كبيره وهيا ع زوبري وانا ماسك طيزها وفضلت انيك فيها وهيا نزلت ع زوبري ونامت ع ضهرها ع الارض وانا قلعت خالص ونزلت ع كسها لحس
وبلعت كل عسلها وشاميه خرجت من الشقه وانا طلعت ع بزاز مرام واكلتهم وحلمت بزازها وقفه
فضلت امص ف بزازها ودخلت زوبري ف كسها وفضلت انيك فيها وهيا اااااااه ااااااه كمان ياحبيبي نزل فضلت انيك ف كسها ربع ساعه ونزلت ف كسها وفضلت ف حضنها ونمت ف حضنها تاني يوم طلعت يوم ف مصلحه الصبح رجعت العصر ومكنش ف البيت غير منار سالتها هما فين قالت عند امهم تعبانه قولتلها ومحدش كلمني ليه قالت رنو عليك بس تلفونك مغلق
عملتلي غدا واتغديت معاها ومع بنتها والواد وهيا تقولي الليله ليلتي وانا بضحك واتغديت وكلمت مرام قالت ماما تعبانه شويه بس كشفنا عليها وبليل هناجي قولتلها شويه وهجيب منار ونجيلكم نطمن عليه اخدت دش ومن ايد منار بتدعك ف جسمي وانا بلعب ف بزها وفضلت امص في شويه وهيا قالت خليها لبليل اتشطفت ولبسنه واخدت العيال وروحنا عند حماتي العيال ولادي من شاميه ومرام مع حمايا تحت ف المحل سلمت عليه
وطلعت حماتي نايمه ع السرير سلمت عليها وكان جنبها سلمي ومرام وشاميه وعمار ف الشغل
وعرفت ان الدكتور كشف عليها وعطها علاج كان عندها سخنيه ف البطن اخدت كولكوز وحقن وبقت حلوه شويه وسلمي كانت قاعده قصادي ومبتسمه انا قولت بعد اذنكم هعمل مكالمه وطلعت ع السطح وعارف ان سلمي جايه ورايا وطلعنا ع السطح وقالت كنت برن عليك انبارح قولتلها مكنش الفون معايا قالت تعالي ننزل اودام الشقه عشان محدش يشوفنا ع السطح
نزلت قعدت ع السلم اودام شقتها وهيا قالتلي انبارح عمار نزل ف كسي مرتين وانا بحكيلو عنك وازاي متجوز 3 حلوين وال3 مبسوطين معاه
ومخلف 8 عيال وهو بيقولي انا عارف ان احمد جامد انا اعرفو من حوالي 9 سنين
وهو الي خلاني اكمل دراسه
وكنت مبسوط ان هو اتجوز اخواتي الاتنين
كنت بقول يابخت الي هيتجوز مرام وشاميه
احمد لما اتجوز شاميه بعدها اتجوز مرام لما غير اسم بابا بالكامل ف البطاقه واتجوزها
ولقيت سلمي قعدت ع حجري وقالت سيبني برحتي وهيا قعده قالت مكنتش بترد عليه انبارح ليه انا مسكت بزها وقولتلها كنت بنيك مرام
قالت هيا مش بتشبع دي اخدتني تحت كلت كسي خلتني انزل مرتين ف بوقها
قولتلها مرام دي حبيبتي الي فهماني
وقالت انبارح لما روحت عمار نام معايا وبقيت اتكلم عنك وقولتلو انبارح لما نسيت تلفوني طلعت فوق ولقيت زوبر احمد وقف وانا ببص عليه وقولتلو نسيت تلفوني هو وقف يدور معايا ولقيتو حضني من ورا وزوبر علي طيزي ومسك صدري وقعد يقولي انتي حلوه اوووي يابخت عمار بيك
وانا كنت هسيح ف ايدو بس نزلت جري
قولتلها وهو قالك ايه قالتلي مقالش حاجه كان بينكني جامد ونزل ف كسي مرتين ورا بعض
ولما روحنا ننام قالي الكلام ده بجد
قولتلو غصب عني هو لما شافني ببص ع بتاعو وقف وبيدور معايا ولقيتو حضني من ورا ومسك صدري وقعد يضغط عليهم وعمار ماتكلمش ونام وتاني يوم الصبح ع النهارده كنت بعملو الاكل لقيتو حضني من ورا وضغط ع بزازي وانا وقفه قولتلو كمان ياعمار هو ضغط عليه جامد وانا وقفه وراح قالي عجبك قولتلو ايوه اوووي احساس حلو اوووي عمار قالي انتي حلووه اوووي وجسمك نااار رديت عليه وقولتلو بتفكرني ب احمد جوز اختك كان حضني كده وقعد يتغازل ف جسمي وراح رافع العبايه ومنزلت البنطلون ودخل زوبرو ف كسي وفضل ينكني واحنا ف المطبخ وهو بينكني جامد وانا بجيب ف سيرتك وانا زوبرك كان كبير اووي وهو وقف ع طيزي واتا زوبري وقف وسلمي قعده عليه وقفت وسلمي وقفت
قولتلها جوزك خلاص مستني منك بس اي اشاره
قالت مش هتدخل معايا الشقه وحشتني اوي قولتلها مش النهارده جمدي قلبك شوي وحكيلو ان انا جيت زورت امو وزودي انتي كلام من عندك بقي قالت ماشي وروحنا ف بوسه
ونزلت عند حماتي وفضلت قاعد معاها لبعد العشا وبوستها بوسه من شفايفها وقولتلها لما تفوقي عايزك تنامي معانا ليله كده وبوستها ومشيت سلمت ع حمايا وعمار كان وصل سلمنا عليه ومشينا واليله كانت ليله منار طلعت عندها والعيال عند مرام قعدت ترقصلي بقميص نوم وراحت قالعه القميص وانا ع السرير وكانت لبسه ستيان بس انا قلعت هدومي وزوبري وقف وهيا نزلت عليه مسكتو وحطتو ف بوقها
وفضلت تمص ف زوبري وتمص بضاني وتوف ع زوبري وتنط وتكمل مص وزوبري وقف اووي
هيا نامت عليه واخدتني ف بوسه وقالت اليوم الي بتكون مع شاميه او مرام بغير عليك اوووي
قولتلها بتغيري عليه من اخواتك
قالت بغير عليك من نفسي انا عارف ان انت متجوزهم قبلي بس اول مره وانا شوفتك حبيتك
ويوم مانمت معايا كنت اول مره اجرب الجنس الي بجد حسيت وقتها ان انت رجلي ولما عرفت انك عايز تتجوزني كنت مبسوطه اووي
ويوم دخلتنا كنت طايره من الفرحه قولتلها ياخربيتك كسك بينزل عسل قالت تعبانه اووي وراحت قاعده ع زوبري وماسكه زوبري تحكو ف كسها وقعدت عليه ودخل ف كسها
وهيا ااااااه تعرف ياحمد كاني بليله دخلتي كنت بتوجع من زوبرك اووي مكنتش جربت النيك من جوزي الخول وبقت تنط ع زوبري وتطلع اهااات تهبل وصوتها عالي وانا ماسك بزازها من فوق الستيان وفعص فيها هيا قلعت الستيان ونزلت بزازها ع وشي انا اخدت حلماتها امص فيها وهيا بطيزها بترفع نفسها وتنزل ع زوبري وانا زوبري صاروخ ف كسها وهيا اخدت لساني تمص في وراحت لفت وشها وعطتني ضهرها وطيزها العريضه ف وشي بحسس عليها وهيا قعدت ع زوبري ودخل ف كسها وفضلت انيك فيها ربع ساعه نيك وهيا نزلت واتا علطول نزلت ف كسها واخدتها ف حضني ونمنا بصراحه التلاته احلي من بعض بياض الجسم والكس الوردي زي امهم
والحلمه الوردي بصراحه احلي من المصريين بكتير وبيحبو الجنس اوووي صحيت الصبح اخويا كلمني وعرفت انه مسافر اسبوعين ضروري وخلي بالك من مراتي لو عازت حاجه انا قولتلها تكلمك قولتلو حاضر ياعمرو وانا هروح انهارده اطمن عليها قالي ماشي واطمن علي ولادي
وقفلت معاه ومنار عملتلي فطار وطلعت قعدت ع السطح ف الهوا شويه ومنار طلعت ومع العيال ومرام وشاميه كانت الساعه 12 والشمس مش حاميه اوي نزلت العصر لبست واخدت بنتي بنت مرام وروحت عند بيت اخويا خبط فتحلي ابنو السعيد 12 سنه سلمت عليه وطلعت مرات اخويا مني سىمت عليه وسالتني ع مرام وشاميه ومنار والعيال وفضلنا نتكلم وهيا لبسه عبايه زهري
ضيقه عليها وجسمها مقسم اوي عليها
صدر وطيز لولا انها مرات اخويا وبحترمها كنت هنيكها انا زوبري وقف عليها وكنت مداريه
ودخلت الحمام وهيا لمحت زوبري وقف
دخلت الحمام طلعت زوبري ورشيت عليه ميه دافيه عشان ينام وطلعت قعدت شويه وقولتلها لو احتاجتي اي حاجه كلميني وانا شايف خط بزها من فوق صدر العبايه مفتوح مش عارف الاول كان مقفول مشيت وروحت عند حماتي كانت تحت ف المحل سلمت عليها وقعدت معاها وسالت ع عمار وابوه قالت عمار ف الشغل وابو عمار ف مشوار بيجيب بضاعه وقعدت معاها شويه وقولتلها ابنك عمار بيعمل معاك حاجه قالت مبقاش زي الاول قولتلها والبوه الي فوق دي قالت قصدك الشرموطه انا خايفه تفضحنا دي بتنزل تقعد هنا بعبايه ضيقه وبتفضل تكلمني لما نكون لوحدنا الراجل يكون جاي مع مراتو او بنتو يفضل يبصلها وهيا تتمرقع اودامو وانا بضحك ومن حظي ان هيا نزلت وسلمت عليه وقولتلها ايه البس ده ياوسخه
قالت مالو قولتلها اطلعي يامتناكه البسي حاجه واسعه هيا قالت حاضر وانا قولت ل حماتي خلي البنت معاك لما اطلع اعلمها الادب طلعت وراها وهيا طالعه ع السلم قولتلها استني هيا وقفه ع السلم قفلت ورايا البوابه وهيا وقفه ومبتسمه
انا وقفت قصدها وبقولها ايه البس ده قالت مالو لبسي قولتلها يعني مش عرفه ياكسمك ايه ده وانا بحسس ع طيزها وقالت مالها
قولتلها مش ضيقه قالت عمار مش بيتكلم عليها وبنزل ف الشارع بيها لما بجيب طلب
قولتلها وحيات امك لو لبستي اي عبايه ضيقه ف الشارع لعلمك الادب وروحت خبطها ع طيزها جامد وهيا اااه روحت زنقها وشها للحيطه وزوبري ع طيزها وبقيت اضرب طيزها وقولها ياشرموطه يابنت القحبه فين اول ماتجوزتي كان لبسك واسع
قالت اعمل ايه ياحمد عمار بينام معايا مرتين ف الاسبوع وانا مش بقدر وبنبسط اوووي من نظرت الناس ليه تعرف بحب اقعد تحت والزباين تبصلي بحس ان انا حلوه والناس بتبصلي
انا قولتلها ومين قالك انك وحشه ياكسمك وانا بحسس ع طيزها وقولتلها عملتي ايه مع جوزك
قالت ابوس رجلك ياحمد نكني انا تعبانه اوووي
انا قولتلها ماشي ياكسمك طلعت زوبري كان وقف قولتلها يلا وريني كسك لقيتها ف لحظه رفعت العبايه ونزلت البنطلون ونزلت الكلوت وقالت يلا وتفت ع ايديها ومفنسه ودعكت كسها وفتحت طيزها وانا مسكت زوبري وحطيتو ع كسها اخبط عليه وهيا يلا عشان خطري انا دخلت زوبري ف كسها من ورا وهبا ااااااه وبقيت ادخلو وطلعو ع السلم وانيكها وهيا كتمت بوقها وانا بنيك اوووي وصوتها بقي بيطلع لقيت البوابه بتتفتح وكانت حماتي طالعه لتقولي ياخربيتكو صوتكم طالع الحمد **** ان مفيش حد ف الشارع ولقيتها بتقولنا اطلعو فوق طلعت انا وسلمي فوق ف شقتها وحماتي نزلت تاني دخلت الشقه ووقفت ورا سلمي ودخلت زوبري ف كسها وبقيت انيك فيها وهيا اااااااه اااااااااه وانا مكمل وطلعت زوبري ودخلتو ف طيزها وبقيت انيكها ع الوقف
وهيا ااااااه اااااه وخرجت زوبري هيا نزلت تمصو وقالت نام ع ضهرك انا ع الارض ونمت وهيا طلعت فوقي وقعدت ع زوبري وبقت تنط عليه وااااااه ااااااه كمان اووووي اووووي وراحت خرحت بزازها الملبن وبقي بتنطو اودامي وهيا ع زوبري فضلت تنط ع زوبري وهيا ااااااااه اااااااه ولقيتها بتدعك ف كسها وبتنزل غسلها ع فخدي وزوبري وزوبري لسه ف كسها
هيا قالت نزل ف كسي يلا انا تعبت يلا وانا بنيكها وفضلت انيك فيها داخل علي النص ساعه ونزلت لبني ف كسها ونزل كميه كبيره جوه كسها وطلع زوبري ومسختو ف العبايه وقولتلها لو عرفت انك لبستي اي عبايه ضيقه تاني هتزعلي قالت ح حاضر مش هلبسها غير ف وجودك وهيا نايمه ع ضهرها وانا لبست ونزلت وروحت ل حماتي قالت كل ده قولتلها حاميه بنت وسخه
قالت بقت شرموطه قالت هيا فين قولتلها ف شقتها قالت ابنك مش بيقولها حاجه وهيا عايزه راجل يشخط فيها ويزعق ليها ويضربها حماتي ضحكت وقالت وانت ضربتها قولتلها ضربتها ع طيزها لما احمرت اطلعي اتاكدي وحماتي بتضحك وقالت انهارده يوم مين قولتلها شاميه
قالت مانت كده ظلمتها قولتلها وحياتك عندي انا ممكن افضل انيك فيكم طول النهار انتي والشرموطه الي فوق وروح انيك الي عليها الدور
وحماتي قالت عرفه ياجوز بنتي قولتلها دول بنتين مش بنت قالت تعرف لحد دلوقتي لما حد من قريبي ف سوريا يكلمني ويعرف ان شاميه ومرام متجوزين من راجل واحد بقولهم راجل قادر عليهم وهما مبسوطين معاه بيسكتو مش بيتكلمو
قولتلها بعد بكره تاجي وحشتينا انا والبنات قالت انا مبقتش قدره عليهم قولتلها انتي بس هتنامي ع السرير واحنا الي هنشتغل ده انتي جسمك ياحماتي احلي واحده فيهم وانا اخدت بنتي الي كانت وقفه ع اول المطبه بتلعب مع ابن عمار ومشيت ع البيت واتغديت حلو عشان ارجع صحتي وفضلت قاعد مع العيال وشاميه بتروق شقتها والعيال عند مرام عشان ليلتها انهارده
وشاميه دي حتت القمر الي ببص ف وشها برتاح
نفسيا كده وش ابيض اوي صدر ابيض وقف دايما وحلمات وردي وحلمت بزها نص عقله الصباع
لما باخدها ف شفايفي بفضل امص فيها مبكنش عايز اسيبها ومالهاش بطن خالص طيزها بيضه ملبن وكسها الوردي وخرم طيزها الوردي
ولو قولتلها ان بسبب ال3 السوريين الي انا متجوزهم كنت بشوف اي بنت من سوريا ف البلد بفصل جسمها حته حته وياااه لو متجوزه بعرف انها حاميه وبتحب النيك السوريين ف الجنس حاجه تانيه اووي واتا لو جتلي فرصه اتجوز الرابعه هتجوزها وتكون سوريا بردو
نرجع تاني شاميه ف شقتها وانا قاعد مع العيال ومرام ومنار وشاميه بتروق نفسها
وبعد العشا سلمي كلمتني وقالت عايزاك لوحدك اطلع ع السطح طلعت ع السطح وبكلمها قالتلي
عمار دخل عليه وانا بستحمه وكان عايز يتشطف وقلع وبقي بيحضن فيا انا قولتلو عمار قالي نعم ياحبيبتي قولتلو عايزه اقولك ع حاجه
قالي ايه قولي وهو بيقفش في وبيحسس ع كسي قولتلها احمد كان هنا من شوي لقيتو بيقولي اااه وحصل ايه وهو لسه بيلعب ف كسي
قولتلها كنت نازله تحت بالعبايه ضيقه هو زعق معايا وانا طلعت زعلانه وهو طلع ورايا ع السلم وراح موقفني وضربني ع طيزي جامد وانا بقيت وقفه مش عرفه اعمل ايه وحضني وقعد يقولي جسمك حرام حد يشوفو غيري ولقيتو رفعلي العبايه ونزلي البنطلون والكلوت
ودخل زوبرو وانا بكلمو ياحمد لقيتو بيقولي دخل زوبرو فين قولتلو ف كسي لقيت عمار مدخل زوبرو ف كسي وقالي كملي يالبوه
وانا قولتلو فضل ينيك في ع السلم وطلعني ع الشقه ورجع نكني ف كسي وطيزي وانا نزلت ع زوبرو مرتين وهو نزل لبنو ف كسي
وقالي كسك مولع ياشرموطه وعمار بقي بينيك في جامد وانا بقيت اصوت لحد منزل ف كسي وكان مبسوط اتشطفنا وهو مفتحش الموضوع معايا وهو دلوقتي ف الاوضه بعملو العشا اهو
قولتلها ياخربيتك كاني اخدت فياجرا يابختك ياشاميه قالت يابختها بزوبرك تعرف وعمار بينيك فيا كنت بتخيل زوبرك الي ف كسي من وجع كسي من زوبرك قولتلها كده جدعه جمدي قلبك وقوليلو حاجات تسخنو اكتر وهو مبسوط بكده
قالت حاضر قولتلها يلا سلام وقفلت معاها ونزلت تحت عند مرام ولقيت شاميه تحت زي القمر
واتعشيت معاهم وبقيت اعاكس ف شاميه
ووشها احمر طبيعي ومرام ومنار بيضحكو وخلصنا اكل وبصراحه كانت وحشتني شاميه اووي
خلصت اكل واخدت شاميه ع المطبخ احضن وبوس فيها وهيا بتقول تعالي نطلع فوق انا طلعت بزها ف بوقي ومص ف حلماتها وهيا ساحت ومنار دخلت وشافتنا وقالت اطلعو عشان العيال شاميه بتدخل بزها انا شيلتها وهيا بتضحك وطلعت بيها ومنار بتقرصها وبتضحك طلعت فوق ع باب الشقه نزلتها وفتحت الباب
هيا دخلت وانا بقلع ف قبل مادخل الاوضه وشاميه لقيتها بتقلع اعبايه الي فوق وكانت لبسه قميص نوم تحت بزازها كلها واضحه وحلمت بزها طالعه منو ولحد طيزها بالظبط لدرجه ان انا شايف كسها لقيتها مبتسمه وقالت ايه رايق قولتلها انتي دايما زي القمر ياقمر
وقربت منها وحضنتها ونزلت فيها بوس جامد
وانا بفعص ف بزازها وطلعت بزها ونزلت عليه مص وبمصمص ف بزها الي زي العسل
وطلعت التاني وبقيت امصمص ف الاتنين وحطيت ايدي ع كسها ودخلت صباعي ف كسها كان جووه ميه من عسلها بقيت العب بصباعي ف كسها وهيا اهاتها بقت عاليه وطلعت ع شفايفها بوووس لدرجه ان شفايفها بقت حمره ددم
من البوس والعض وهيا راحت مسكه زوبري تدعك في وراحت نزلت ع الارض ودخلت زوبري ف بوقها تمص في جامد وتدخلو لاخرو وتكح وتطلعو وتقعد تمص ف راس زوبري وانا زوبري بطلع لبن خفيف هيا بتاخدو بالسانها تبلعو ومنظرها نااار انا وقفتها وحضنتها وبقيت احضنها جامد ونمت ع السرير بيها وبقينا حضنين بعض وقالت بتحبني
قولتلها انا بعشقك انتي مراتي الاولي يعني حبي الاول وكنت هموت عليكي وع جمالك وهيا قالت عايزه اخلف منك تاني انا قولتلها انتي عندك 3 عيال قالت عايزه اخلف منك 10 وزوبري ع كسها
قولتلها عشره مره واحده قالت اااه
قولتلها اتا عندي 8 عيال
قالت وايه يعني مدام قادر تصرف عليهم ياحبيبي ويبقو عزوتك والبنات لما يتجوزو يعرفو ان وراهم اخوات رجاله كتير قولتلها لما العيال يكبرو هخليك تخلفي تاني ونزلت بوس فيها وهيا قالتلي عايزه امص زوبرك انا قولتلها لفي 69 وبقيت الحس كسها وهيا تمص ف زوبري وفضلت الحس كسها وهيا خلت زوبري كلو ميه من بوقها وراحت وقفه وقلعت القميص وراحت قعدت ع زوبري دخل ف كسها وهيا ااااه وعدلت نفسها ونزلت تنط ع زوبري وهات شغاله وبزازها بتنط واااه ياجمالها ع زوبري وانا مسكت بزازها وفعص فيهم
وهيا اااااه كبير اوووي ياحبيبي بيدخل جوه بطني وانا بنيكها وراحت وقفه وعطتني طيزها فنست
وقالت يلا انا تعبت دخلو انت انا وقفت ع ركبي
ودخلت زوبري ف كسها وبقيت انيك ف كسها وايدي ع طيزها بضرب فيها
وشاميه اااااااه اااااه ولقيتها ااااااه ااااااااه بتقولي اوووي اوووي وانا بنيكها اووووي ولقيتها بتنزل عسل ع السرير وفخادها وزوبري ف كسها نازل نيك وبضرب طيزها وهيا اااااااه دخلت صباعي ف طيزها وكانت بتتاوه اوووي وهيا اااااااه اااااااه وانا بنيكها بزوبري وبصباعي وبحسس ع طيزها
وانا بقيت انيك فيها وزوبري مش حاسس بيه ونزلت لبني ف كسها وهيا ااااااااح ااااااح سخن اوووي وانا زوبري ف كسها بينزل كل البن جواها وكسها بينزل البن وانا نمت جنبها وهيا حطت رجليها ع رجلي وكسها بقي ع فخدي ودماغهاوع صدري وايديها ع صدري فضلت كده وقالت بحبك اوووي انا حاسس بكسها ع فخدي حااسس انه سخن شويه انا بوستها وهيا زي القمر ووشها احمر قولتلها شبعتي قالت ومين مايشبعش منك ده احنا بقالنا 47 دقيقه قولتلها انتي بتحسبي ضحكت وقالت لا بس الساعه اودامي اهي
نمت عليها وفضلت ابوس ف شفايفها
ونلحس لسان بعض وهيا تدخل لسانها ف بوقي وانا امصو وانا ادخلو وهيا تمصو زي الزوبر
انا زوبري وقف تاني وعدلت نفسي وهيا عرفت ان لسه هنكمل هيا فتحت رجليها وانا دخلت زوبري ف كسها وفضلت 10 دقايق ع نفس الوضع هيا نزلت وانا نزلت ف كسها تاني واخدت للحمام اتشطفنا وحضنتها من ورا وبقيت ادعك ف كسها كان احمر اووووي ومش عارف ليه كنت عايزه تنزل تاني لقيتني نزلت ع كسها وهيا بتفتحو بايديها وبتقولي هتعمل ايه انا مش قدره
نزلت بالساني ع كسها حطيت لساني عليه وبقيت اشفط شفايفها ودخل لساني ف كسها وهيا اااممم امممم وانا بلحس ف كسها فضلت كده اكتر من 10 دقايق وكنت حرفيا باكل ف كسها شفايف كسها احمرت ولقيتها نزلت ع وشي وهيا بتضرب ع كسها وااااااه ااااااه اااااه مش قدره
وقفت وهيا لحست وشي وكملنا الدش وانا زوبري بداء يوقف طلعنا ملط ودخلنا نمت ف حضنها وانا كنت نزلت كل لبني بس كنت عايز انيك تاني مش عارف ليه حتي زوبري وقف روحت شديت شاميه عليه وهيا نامت فوقي وقالت بلاش كده كتير قولتلها سبيني برحتي ومسكت زوبري ودخلتو ف كسها وهيا اااااااه وبقت تنط عليه براحه
وبرومانسيه وفضلت معاها 10 دقايق ونزلت ف كسها وهيا نامت ف حضني وكنت نايم قتيل
صحيت الصبح وشاميه ف حضني لسه صحيتها وهيا سباح الخير ومبسوطه قامت اتشطفت وانا اتشطفت وعملت فطار وكنت اول مره اكل كتير كده وهيا كانت بتاكلني وفضلت طول اليوم مع العيال وشاميه وشها منور ونمت مع مرام وقولتلها بلاش انهارده وهيا بتضحك وقالت مكفايه مره لازم 3 وانا بضحك وقالت عشان كده البت وشها منور وفضلت طزل اليل ابوس فبها وترقصيلي انا زوبري هبموت عليها بس انا مش عايز انيك تاني انهارده ع الاقل وانا بايدي فضلت ادعك ف كسها وهيا نزلت مرتين حتي بزازها اتاكلت اكل من سناني ونمت ف حضنها والصبح عرفتهم ان حماتي جايه ومرام كلمتها وحماتي قالت ل جوزها انها هتنام عند العيال وجوزها عارف انها جايه تتناك او يتعمل عليها حفله
حتي عمار وسلمي عرفين سلمي كلمتني وقالت انها عايزه تاجي معاها قولتلها جوزك مش هيرضي وهيا كلمتو وهو عرف ان امو هتنام عندي يعني هتتناك هو خاف ان سلمي تشوف امو بتتناك او امو تشوف سلمي بتتناك مني مايعرفش ان هما عرفين كل حاجه واليوم ده حماتي جات مع سلمي وانا مستغرب كنا العصر وعرفت ان سلمي هتمشي المغرب وسلمي كانت عايزه تقعد وانا بضحك عليها وهيا بتقولي تعالي نطلع ف شقه شاميه وانا بقولها ليه وهيا زعلانه وقبل المغرب قولتلها تعالي اروحك هيا انبسطت وقامت ونزلت معاها وبقيت اتكلم معاها وعن حوزها وهيا بتقولي بجيب ف سيرتك عادي اودامو وهو معايا وبيكون مبسوط وبيكمل ده اليوم الي بجيب ف سيرتك بينزل مرتين وبيطلب مني اكمل الكلام وانا بحكيلو علي الي عملتو معايا ع السلم وازاي نكتني اكتر من نص ساعه ونزلت جوايه وانا بقولها وطي صوتك قالت مش قدره عايزاك معايا فوق وصلنا
وحمايا كان عندو زباين مش واخد بالو انا طلعت معاها وهيا مبسوطه اوووي هيا دخلت ابنها الاوضه يلعب وطلعت قعدت جنبي ونزلت مابين رجلي طلعت زوبري ودخلتو علطول وبقت تمص ف زوبري وانا ماسك دماغها وهيا بتمص وانا بشتمها وقالت بسرعه قبل ماعمار ياجي انا ماسك دماغها وبنيك بوقها ولقيت الباب بيخبط ف لحظه هيا رجعت لورا عدلت هدومها وانا دخلت زوبري وهيا كانت قفله الباب من جوه انا قعدت مكاني وزوبري وقف وانا مش عارف ليه خليتو كده لقيت سلمي فتحت وقالها قفله ليه شافني قاعد سلم عليه وهيا قالتلو كنت بوصل حماتي عندهم وجيت اروح هو وصلني وقولتلو اطلع اشرب عصير قالي ازيك ياحمد قولتلو اهلا ياعمار عامل ايه ف شغلك قالي تمام زي الفل وقعد معايا وسلمي جبتلي عصير وعمار دخل الاوضه يغير ويتشطف وسلمي دخلت وراه ورجعت بعد شويه قعدت ع حجري وبتدعك ف زوبري وقالت وحشتك قولتلها جوزك جووه قالت وايه يعني قلبك بقي ضعيف وبتضحك انا مسكت بزازها قرصتها جامد وهيا طلعت اااااه عاليه جوزها سمعها بس مطلعش صوت
قولتلها جوزك حابب الموضوع قالت اووي
انا وقفت وطلعت زوبري وهيا نزلت تمص وانا طلعت زوبري من بوقها وضربت وشها
ودخلت زوبري ووقفتها وقولتلها حماتك ف البيت عندي عايزه زوبر ف كسها وطيزها وانا اكيد مش هحرمها يعني انهارده
وبعدين انا مش عايز انيكك وجوزك عامل نفسو مش واخد بالو عايز انيكك مع جوزك او جوزك هو الي يجيبك عندي ف البيت وهو عارف انك هتتناكي مني حتي لو قولتيلو عايزه اروح عند اخواتك شويه بس احس ان هو الي بيقدمك ليه بيقولي خود مراتي عندك نيكها وهيا قالت طب نكني انا تعبانه انا قولتلها جوزك هيطلع قالت لا مش طالع انا قولتلها بسرعه يامتناكه هيا رفعت عبايتها ونزلت البنطلون وفنست طيزها انا علطول دخلت زوبري ف كسها وهيا ااااااه ااااااه وصوتها عالي وانا بنيك وانا بنيك فيها من ورا وزوبري ف كسها بعد شويه لقيت الباب بيتفتح
وعمار بصلي وعينو ف عيني ودخل الحمام وسلمي صوتها عالي وهيا ااااااااه كمان كمان وانا نظرت عمار وهو مكسور دي مش عارف زودت في الشهوه ولا زعلتني عمار طيب وجدع مش عارف ايه وصلو لكده وانا نزلت ف كسها وهيا حطت ايديها ع كسها ودخلت الحمام مع جوزها وانا بلبس وسمعت صوتها بتتوجع باب الحمام مفتوح لقيت عمار نايم عليها وهيا ع الارض وبينيك فيها وزوبرو غرقان من لبني فضلت اتفرج عليهم وصورتهم فيديو 10 ثواني
وعمار نزل ف كسها وكمل نيك فيها وبعد شويه نزل تاني وكسها غرقان عسل انا سحبت نفسي ومشيت كنا بعد العشا مرات اخويا كلمتني عديت عليها وقعدت معاها شويه
وانا لولا لسه منزل كنت نطيت عليها بسبب لبسها خط بزازها شايفو والعبايه الضيقه
ووشها الي بيقول انها هايجه بس انا مقدرش اعمل فيها حاجه دي مرات اخويا اخويا لو عرف تبقي مصيبه وفضلت تروح وتاجي وطيزعا وصدرها ينزل ويطلع تهيج اي زوبر انا زوبري وقف وهيا بتبص عليه بدون اي احراج
وانا لما لقيت نفسي بسخن عليها وفي اي لحظه هغتصبها استاذنت ومشيت وهيا مكنتش عايزاني امشي بس انا مشيت وهيا بنت القحبه عنيها ع زوبري ومشيت روحت وحماتي لبسه الهدوم الي هتتناك بيها وانا قعدت وكل شويه واحده تبوسه والي تمسك بزها ومنار كانها بتنتقم بتقرص بزها اووي فضلنا ع كده اخدت مرام ف شقتها ووريتها الفيديو بتاع اخوها وسلمي وعرفتها الي حصل وقالت حتي اخويا وكانت زعلانه علي اخوها
قالت لما اشوف بنت الوسخه الي عايزه تتناك دي لازم افشخها وهخليها تشبع قولتلها الليله امك عندنا هيا مسحت الفيديو وقالت العيال نامو
واتصلت ع منار وقالتلها لو العيال نامت انزلو يلا
ونزلو وحماتي كانت عروسه نزله انا وقفت ليها وقولتلها ايه الحلاوه دي وبوستها بوسه جامده كنت هخلع شفايفها فيها وهيا وقفه مش علي بعضها ولقيت شاميه دخلت مكاني وبتبوس امها
ومنار السافله رفعت العبايه ونزلت الكلوت حماتي مكنتش لبسه بنطلون ولقيتها بتفتح طيزها وبتلحس ف طيزها وانا قعدت ولقيت قعدت جنبي وبتتفرج وقالت امي غلبانه
قولتلها تعرفي يامرام هو ممكن الي احنا بنعملو غلط بس احسن ما امك كانت تبص لبرا وحد يفضحها انما هيا معانا مع اهلها بناتها وجوزهم
واحنا عمرنا ماهنفضحها يعني وانا بتقولي هتعوضني انهارده قولتلها وامك الغلبانه قالت نسيت وبتضحك ولقيت حماتي نامت ع السجاده
وشاميه بتمص ف بزازها وشفايفها ومنار بتلحس ف كسها وحماتي ف عالم تاني ومرام هاجت وراحت قالعه وراحت ل امها وعكت بزها ف بوق امها وحماتي بقت تمص ف بز بنتها وانا قاعد ولقيت تلفوني بيرن كانت مرات اخويا مردتش عليها ورنت تاني طلعت بره قالت الحقني ياحمد عندي فار ف الاوضه قولتلها فار قالت اااه انا مش عارف اعمل ايه كنت عايز اشتمها هيا واخويا كلمت مرام قولتلها مرات اخويا عايزاني ضروري شكلها تعبانه هجيب دكتور وروح اشوفها قالتلي البس وجاي معاك قولتلها لا هخليك وانا مش هتاخر ولبست وروحت عندها
خبط هيا فتحت احا ايه ده مرات اخويا لبسه روب شفاف وتحتو كلوت وستيان شكلهم اصفر وشعرها السود الطويل ببصلها وهيا قال ايه بتداري وبتقولي معلش مش عرفه ادخل الاوضه الفار جوه وانا شايف بزازها الكبيره وجسمها النار الابيض بقيت مبحلق فيها وزوبري وقف ف البنطلون وانا دخلت قولتلها فين ابنك قالت نايم ف اوضتو قفله عليه انا عرفت انها ناويه تتناك انهارده انا قولتلها هو الفار ف الاوضه قالت ايوه بس اصبر اجبلك عصير الفار مش هيطير ودخلت وانا ببص ع طيزها وجبتلي عصير مانجه انا شربت وروحت من غير ماتاخد بالها وقعت شويه ع التشيرت وقولت باخرابي هيا بصتلي وقالت معلش هنضفهولك اقلعو وانا هغسلوو قبل مايعلم انا قلعت ف لحظه
وبقيت عريان من فوق وهيا بصالي وبتعض ع شفايفها ودخلت الحمام بالتشيرت حطتو ف الغساله وطلعت قولتلها فين الفار وهيا بتقولي الفار اااه تعالي نشوف فين دخلت معاها الاوضه وبقيت عامل نفسي بدور وهيا بردو وهيا فتحت الدولاب وبتوطي وانت ببص ع طيزها
انا ببص ع طيزها وهيا بصتلي وانا ببص علي طيزها وهيا مبسوطه وقولتلها فين الفار يا الهام
قالت كان هنا تعالي بص كده انا قربت منها ووقفت وراها وهيا لسه موطيه وبقولها الفار عندك قالت شكلو هنا قرب شوف كده انا لزقت فيها من ورا
وهيا موطيه وطلعت ااااه بصوت واطي انا لزقت فيها جامد وبقولها الفار كبير ولا صغير
قالت شكلو كبير اوووي وانا بحك ف طيزها بقولها الفار ده هيتعبك اوووي وهيا اممم قولتلها الفار ده هيفضل يتعب فيك طول اليل هتستحملي وهيا ااااه هستحمل قولتلها بتحبي الفار يدخل من اودام ولا من ورا قالت الي يحبو قولتلها بيحب الاتنين
وهيا طلعت اااه ناااار جننتني انا حضنتها وقفشت بزازها وبقيت افعص فيهم وحضنها وزوبري علي طيزها بتقولي اااااممم بس كفايه عيب بتعمل ايه انا قولتلها عيب اسيبك ومشي وهيا سكتت وانا كملت وهيا خلاص كفايه ومفيش اي مقاومه منها روحت بعدت وهيا بصالي وعنيها تجنن والروب مفتوح وانا شايف الستيان والكلوت وجسمها كلو
وانا ببصلها وقالت مينفعش كده انا مرات اخوك
قولتلها مكنش قصدي انا كنت بدور معاك ع الفار لقيتها بتبص لزوبري الوقف ف البنطلون وبتبصلي قولتلها مش يمكن الفار دخل ف صدرك
هيا قالت ازاي يعني قولتلها اصل صدري كبير قالت وهيا بتمص شفتها الي تحت قالت يعني حلو ولا وحش قولتلها صدرك ولا الفار هيا سكتت وبصت ع صدرها قولتلها لا شكلو حلو اوووي وانا بقرب ايدي وحسست ع بطنها وهيا بصالي ولقيتها بتبعد ايدي وبتربط الروب بالحبل بتاعو انا قربت منها ونفسي بقي ف نفسها وحطبت ايدي علي بزها افعص في وهيا ساكته وانا بقولها الفار بتاعي لما يدخل جواكي هيتعبك اوووي لقيتها بتحط ايديها ع زوبري وبتحسس عليه وهيا ساكته
قولتلها تعرفي ان انا النهارده كنت هنيك اربع حريم مع بعض. قالت بجد قولتلها بجد وانتي لما رنيتي عليه كانو بيلحسو لبعض ولما قولتلهم مرات اخويا تعبانه وعايزه دكتور مكنتش هعرف اجي خالص
قالت طب ال3 مراتك ومين الرابعه
ضحكت وقولتلها لما اطمن ليك هبقي اعرفك
وهيا مسكت زوبري جامد وقالت كل ده ومش مطمن لسه قولتلها لا لسه هيا قالت ماشي
قولتلها بزازك حلوه اوووي قالت هما الاكبر ولا بزاز حريمك قولتلها بزاز حريمي يتاكلو اكل وجميع المقاسات قالت مين احلي فيهم قولتلها كل واحد وليها طعم وانا بس انا بموت ف بزاز شاميه
ومنار بزازها ناشفه ووقفه دايما حتي مرام بزازها وقفه وتتاكل بس بحب بزاز شاميه عشان لما باجي انام معاها بزازها بتكون زي الملبن وحلمت بزازها وقفه دايما وبفضل امص فيها طول منا بنيكها
هيا قالت حاسب الفاظك وبتضحك انا قرصت ع بزها قولتلها لونو ايه قالت بتحبو ايه
قولتلها انا دوقت الوردي كلو عايزو غامق هيا قالت طب شوف انت بنفسك انا عطيت ايدي ع كسها
وبقيت ادعك في وهيا مسكه زوبري لسه وانا بقولها اخويا عامل ايه معاك
قالت اخوك تعبني بينام معايا كل خميس وانا مش قدره ياحمد انا لزقتها ف الحيطه
وفضلت ادعك ف كسها وهيا مسكه ف زوبري قولتلها وانتي عايزه تتناكي كل يوم
قالت اخوك كان كل يوم بينام معايا وبقت كل يوم مره فضلنا لكده لحد مابقي بينام معايا كل خميس
وانا بتعذب كل يوم ومش بعرف انام غير مابلعب ف نفسي اخوك عودني ع كده وانا خايفه اعمل حاجه غلط واخونو ولما فكرت اخون اخوك وهو مسافر واحد كلمني من ع النت كنا ف جروب وهو كلمني ونمت معاه مره صوت مسنجر وندمت بعدها وعملتلو بلوك وفكرت فيك انت هتحافظ عليه عشان عرفه انك بتحب اخوك وبتعزني وماترضاش الفضيحه ليه انا مسكت كسها جامد وبقولها كسك ده الي مبهدلك وحيات كسمك لخبط زوبر تحلفي بيه طول عمرك وقلعتها الروب بتاعها وفضلت بكلوت وستيان وحضنتها من ورا
ومسكت صدرها تفعيص وزوبري هيا مسكتو واتا فضلت ادعك ف بزازها ودخلت ايدي علي كسها تحت الكلوت كان مبلول خالص وانا بدعك في كسها ودخلت صباع ف كسها وفضلت انيكها بصباعي وهيا اااااااه اااه وزوبري محشور ف طيزها فضلت ادعك ف كسها وهيا ااااااه ااااااه وطلعت بزازها الاتنين كان لونهم غامق قعدت اقرص فيهم وصباعي ف كسها دخلت التاني وهيا ااااااه اااااااه حرام عليك كفايه وانا بدعك ف كسها اووي وبقولها لازما تنزلي ياكسمك مش هسيبك غير وانتي منزله وانا بدعك ف كسها وهيا اااااااه وانا صباعين ف كسها وهو غرقان من جوه عسل فضلت كده اكتر من 7 دقايق وهيا اااااااااااااااه خلاص هنزل هنزل وانا طلعت ايدي وبقيت اخبط علي كسها وعسلها بينزل والكلوت اتغرق وهيا ااااااه اااااااه مش قدره اوقف وانا قلعت بنطلوني والبوكسر وزوبري ع طيزها واخدت كلوتها ف جنب وحطيت زوبري ع كسها عايز ابلو من كسها دخلتو ف كسها وهيا وقفت ع صوابعها وبتصرخ زوبري دخل كلو ف كسها كان سخن اووووي وهيا اااااااااه وانا زوبري ف كسها خرجتو تاني وكان غرقان من عسلها وهيا بتاخد نفسها وبتقولي اااااه ايه ده خرجتو ليه قولتلها لسه هتمصي ياكسمك لازم تهري زوبري مص وقلعتها الكلوت وشوفت كسها كان غامق وضربت طيزها وكان ملبن قولتلها هو بينيك طيزك قالت لا قولتلها امال مفتوحه ليه قالت بنيكها بالخياره وهو بينيك كسي عشان اشبع هو مش بيرضي ينيك طيزي بيقول بتجيب امراض انا قولتلها انا هفشخهالك هيا قالت ااااه ياريت بس براحه قولتلها اقلعي الستيان دي وطلعي ع السرير هيا قلعت ونامت ع السرير وبتلعب ف كسها...................
الجزء الرابع
مرات اخويا كانت نايمه ع السرير وبتلعب ف كسها وانا طلعت ع السرير ومابين رجليها
بقيت ابوس فخادها وبقرب من كسها وهيا بتفتح كسها وانا قربت منو وكسها بيلمع من العسل
انا اخدت شفايف كسها ف بوسه وكنت بسحبهم من مكانهم وهيا اااااه اااااه وانا شايف كسها واسع اوووي وانا بلحس وكسها من جووه احمر وواسع وانا بلحس ودخلت لساني ف كسها وبقيت الحس ق كسها وهيا فاتحه رجليها وصوتها يمتع اي حد وانا بلحس ف كسها وطلعت ع صدىها واخدت حلماتها ف بوقي وبقيت امصمص ف البزين وزوبري ع بطنها هيا دخلو بقي انت تعبتني
وانا بقولها ادخل ايه ياكسمك قالت دخل زوبرك ف كسي انا طلعت ع شفايفها بوس وبقينا نمص شفايف بعض وهيا ايدها ع دماغي
وانا حركت زوبري وهو نام ع ضهرو مابين كسها ولقيتها بتهز طيزها وزوبري نايم بضهرو ع كسها وبتقولي دخلو قولتلها سبيها يدخل لوحدو ف كسمك الواسع ده ياخربيتك كل ده كس
وهيا حضنتني وقالت اااااه مش قدره يلا دخلو
انا قولتلها هدخلو بس عايز اعرف مين ناكك تاني غير اخويا قالت مفيش حد قولتلها ياكسمك كسك مهري من كتر النيك ده زي المغاره
ع العموم دي اول مره واخر مره هنيكك فيها اصل ده مش كس واحده بتتناك من راجل واحد وانا زوبر اخويا مش زوبر حصان يعني وقفت ع ركبي ومسكت زوبري وفتحت كسها وكان واسع اووي
ودخلت زوبري ف كسها وهيا فاتحه بوقها وانا دخلت زوبري للاخر ومساك ركبتها وبقيت انيك ف كسها كان سخن اووي بس انا من خبرتي ده مش كس واحده بتتناك من جوزها بس ده بتتفشخ كل يوم مرتين تلاته وفضلت انيك فيها وهيا صوتها عالي وانا بقولها صوتك ياكسمك العيال نايمه قالت العيال عند امي قولتلها انتي مفضيالي الشقه وبتقوليلي فاار وهيا اااااه فااار كبير اوووي جوووه كسي انا قولتلها اخر مره الفار بتاعي هيدخل كسك وهيا ااااااه ليه ياحمد ده انا بحبك ومصدقت انك نكتني قولتلها تعرفي لو عرفت مين بينيكك هضمك ل النسوان بنعمل جنس مع بعض كلنا بس اعرف مين ناكك وهيا سكتت وانا كملت فيها نيك وهيا اهات عاليه وانا نمت فوقها وبقيت انيك ف كسها جامد وهيا قالت عايزه اركب ع زوبرك انا نمت ع ضهري وهيا طلعت ع زوبري ودخل ف كسها وبقت تنط ع زوبري وطلع اهات تجنن وبزازها الي عماله تنط اودامي انا مسكتهم بايدي افعص فيهم وقرص الحلمه جامد وهيا بتعض ع شفايفها وهيا لقيتها بتلف وعطتني ضهرها وقالت بعبصني ف طيزها ولقيتها دخلت زوبري ف كسها وبتوطي وطيزها فتحت وخرم طيزها مفتوح انا دخلت صباع دخل بسهوله وهيا رايحه جايه ع زوبري طيزها مكنتش واسعه اووي انا هجت علي طيزها روحت زقيتها بايدي اترمت ع السرير ع وشها وانا وقفت ع ركبي وهيا قالت عجبتك
انا ضربتها ع طيزها جامد يمين وشمال وهيا ااااه كمان اضرب اضرب اوووي وانا بضرب طيزها لما احمرت ومسكت زوبري وهيا مفنسه وبصالي وفتحت طيزها وانا دخلت راس زوبري ف طيزها وهيا ااااااح وبقيت ادخل زوبري كمان لجوه وهيا ااااااه ودخلتو للاخر وهيا مفنسه ولقيتها بتهز طيزها وبترجع وتطلع ع زوبري وكانت بتنيك نفسها وهيا بتهز طيزها وفضلت تهز ف طيزها وترجع ع زوبري وده اول مره اشوف حد بيعمل كده بقيت متمتع اوووي زوبري كنت حاسس ان بيخبط ف جوانب طيزها
وبقيت زي مانا لحد مابقت قادر اتحمل الوضع ده كده وهيا اااااه عجبك وانا بنيك نفسي بزوبرك الكبير انا ضربتها ع طيزها وبقولها كمان ي كسمك هزي طيزك وهيا بتهز وانا روحت ماسك وسطها وبقيت اخبط زوبري جامد ف طيزها لدرجه حسيت ان بضاني وجعتني وبقيت انيك ف طيزها جامد وهيا نامت ع بطنها وانا نمت فوقها وبقيت انيك طيزها وهيا اااااااه براحه انت ايه براحه طيزي وانا بنيك فيها جامد والسرير مطلع صوت كانو هيتكسر وانا اااااه ياكسمك جيباني انيكك واخويا مش موجود قالت ااااااه نكني نكني اوووي وانا بنيك فيها جامد وطيزها زي السوسته وطلعتو من طيزها وبقيت احك في شفايف كسها وهيا اااااه دخلو ف كسي ياحمد وانا بحركو ع شفايف كسها قولتلها مين ناكك ف يالبوه قالت مفيش حد روحت مدخلو ف طيزها وكملت نيك ف طيزها قولتلها تعالي اقعدي بطيزك ونمت ع ضهري وهيا مسكت زوبري وقالت كل ده كان ف طيزي ونزلت في مص وبقت تمص ف زوبري وتبلعو كلو كانت محترفه وفضلت تمصلي وتمص راس زوبري وتلعب بالسانها عليه وراحت طلعت ع زوبري
ومسكتو وبتحكو ف كسها وهيا كانها بتدخلو كان زوبري وقف وهيا ايديها ع بطن زوبري وكسها بيحك ف ضهر زوبري وفضلت تحك ف كسها وتقول اااااه وانا نايم وقالت عجبك تحب ادخلو ف كسي وتنزل جووه قولتلها لا يا كسمك لو دخلتيه هسيبك ومشي قالت هتسيب مراتك اخوك الي بتتناك منك وتمشي قولتلها ايوه ياكسمك
انا سايب ف البيت احلي 3 ف الدنيا وجيلك هروح اكمل معاهم قالت انت بتنيكهم مع بعض قولتلها ايووه ولو قولتيلي مين بينيكك تاني هضمك معانا وخلي البنات يموتوك تحتهم قالت ازاي قولتلها عرفيني بس مين بينيكك تاني قالت محدش قولتلها برحتك ماتقوليش بس لو قولتي هجيبك معانا وهتلاقي نفسك 4 بينكوك قالت ازاي قولتلها بعدين اقولك بس يلا كملي عشان انزل ومشي قالت مستعجل ليه قولتلها اخلصي ياقحبه وفجاءه لقيت زوبري جووه كسها بالكامل وهيا بتضحك وقالت ااااااه حلو اوووي وانا بقولها قومي ياشرموطه قالت ثواني بس هنزل هنزل وانا مستنيها تنزل وهيا بتنط وبتدعك ف كسها ولقيتها بتصرخ ولقيت عسل بينزل من كسها ع زوبري وبطني كانت كميه كبيره كانها شرموطه من الشارع وهيا قاعده ع زوبري بكسها خرجت زوبري وهيا تعبانه ونايمتها ع بطنها ودخلتو ف طيزها وبقيت انيك فيها وهيا اااااه اااااه اااااه كمان
وانا كنت خلاص روحت منزل ف طيزها لبني وهيا ااااح اااااح ناااار ناااار وانا نمت فوقها ونمت ع ضهري وزوبري نام وبعد 15 دقيقه اخدنا دش مع بعض ولبسنا وهيا احلي يوم ف حياتي بس مكملش قولتلها ليه قالت كنت نفسي تنزل ف كسي قولتلها لما تكلميني وتحكيلي كل حاجه قالت انت ليه مش مصدقني قولتلها ياقحبه انا متحوز 3 ومفيش يوم بيعدي الا لما بكون فشخهم وكسهم مش زيك كده انما انتي اخويا علطول بيسافر بالاسبوع وانتي لوحدك ده كسك ياخد زوبرين مستريح ضحكت وقالت طب كمل كلامك قولتلها كلام ايه قالت لو انا انضميت ليكم هتعملو فيا ايه ضحكت وقولتلها هنفشخك احنا الاربعه هتلاقي نفسك نايمه ع ضهرك وفاتحه رجلك وزوبري ف كسك وبزازك دول هتلاقيهم بيتاكلو من اتنين وشفايفك ياما كس واحده عليهم يا اما لو حبيتك هتكلهم بشفايفها قالت ياخربيتك هيجتني
انا كنت لبست وهيا لسه قالعه ملط وقولتلها جسمك حلو وبزازك ملبن بس شرموطه قالتلي **** بطلت قولتلها ايوووه بطلتي ايه بقي
وهيا ساكته وراحت قالتلي ابقي شرموطه
قولتلها طب احكيلي قالت مش دلوقتي
وبعدين انت مش خايف اقول ل اخوك الي عملتو ضحكت وقولتلها كسمك وكسم اخويا ياشرموطه ولا يهمني هقولو مراتك الشرموطه بترن عليه انيكها وانت غايب ضحكت وقالت قلبك جامد زي زوبرك ولقيتها بتقولي عجبك جسمي وبتهز ف بزازها قولتلها عجبني وهيعجب البنات اوووي
قالت اقولك سر محدش يعرفو غير اخوك
قولتلها ايه قالت اخوك واخدني مش بنت
انا بقولعا بجد قالت ايوه قولتلها مين فاتحك ومفتوحه عندك كام سنه قالت مين فتحني مش هقولك انما مفتوحه قبل معرف اخوك
قولتلها هو قريبك الي فاتحك ولا حد غريب
ضحكت وقالت الاتنين انا قولتلها انا عارف انك شرموطه قالت بس صدقني دلوقتي خلاص
قولتلها دخل فيك كام زوبر من غير اخويا وانا قالت اتنين قولتلها قبل الجواز ولا بعد قالت الاتنين قبل الجواز وفي واحد كمل معايا لبعد الجواز قولتلها واخويا كان عارف ازاي انك مفتوحه واتجوزك قالت قولتلو فتحت نفسي وكنت بنيك نفسي بالخياره واخوك عشان كان عايز ينيك وافق وحتي قبل مانتجوز كان بينكني ف كسي ولما اتجوزت اخوك واحد من الي كان بينام معايا سافر والتاني كمل معايا اكتر من 10 سنين بينكني واخوك مايعرفش انا قولتلها ياخربيتك مين ده قالت ده سر بينا قولتلها ماشي ضحكت وقالت هحيلك بس بشرط قولتلها ايه قالت تقلع وزوبرك ف كسي وهحكيلك قولتلها وانا موافق انا اصلا لسه عايزك انيكك لقيتها بتقلعني البنطلون والبوكسر وبتمص زوبري علطول وقعدنا ع الكرسي وفضلت تمصلي وزوبري صاروخ قالت زوبرك ده اكبر زوبر دخل بكسي ولقيت قعدت ع رجلي زي المقص كده وزوبري دخل ف كسها وهيا دهلت ف حضني وقالت النيك حلو لما تبقي ف حضن راجل جامد ومبتسمه وزوبري جووه كسها وقالت تنيك الاول ولا احكي انا قولتلها احكي برحتك
قالت حاضر وهيا حضنتني راسها ع كتفي وقالت الي فتحني كان صحبي ف المدرسه كنت بسرح مع ابويا الغيط وهو كان بيجيلي هناك كنا بنحب بعض وكنت بسيب ابويا وكاني بجيب فول من الاراضي الي جنبنا وكنت بروح ارض الي بحبو كان عندهم اوضه حطين فيها المكنه كنت بدهل نقعد نبوس ف بعض مره بعد مره دخلو ف طيزي وبقي ينكني بس موجعنيش كان صغير مش كبير واكتر من شهرين بينكني ف طيزي وف يوم لما عرف ان حد متقدم وابويا مووافق ف اليوم ده وانا مسلمه نفسي ليه وكان بينكني ف طيزي وانا مفنسه ف وضع الكلب محسيتش غير بزوبر بيدخل ف كسي وانا بقولو بتعمل ايه لقيتو نام عليه وانا حسا بكسي بينزل ددمم وانا بعيط وهو محدش هيفتحك غيري يشرموطه انتي بتعتي وبس وفضل فوقي ونزل ف كسي بس الحمد ** محصلش حمل وهو خرج وانا مسحت كسي وطلعت وكنت مرعوبه وروحت مع ابويا وبعدها عرفت من كلام مع صحابي ان حبيبي سافر مكنش حد يعرف اننا بنحب بعض وبقيت عايزه انتحر واخوك اتقدم ووابويا وافق والايام بتمر وحكيت ل ابويا كل حاجه وف اليوم ده اخدت ضرب لما جسمي بقي ازرق وعشان كنت عايشه مع ابويا لوحدو امي ميته من زمان محدش حاش عني وانا مردتش اصوت عشان ماتفضحش ويوم بعد يوم ابويا مش عارف يقول ايه ل اخوك لحد ما انا ف يوم اخوك جالي وابويا ف الغيط وكنت ناويه احكيلو واخوك كان حبني اصلا وانا حكيت ل اخوك وهو مصدوم وقولتلها دي شبكتك بس ** عليك ماتفضحني هيا كانت غلطت شيطان وانا ندمانه واخوك وقتها قعد يفكر وقالي البسي شبقتك وانا كنت فرحانه اووي واخدتو ف حضني وهو اخدني ف بوسه واحنا بنبوس بعض مسك صدري وانا مسكت زوبرو وكنا خلاص لدرجن ان انا قولتلو عايز تنام معايا واخوك وقتها حضني من طيزي ولما حسيت انه نزل ف البنطلون مردتش احرجو قولتلو كفايه ابويا ممكن ياجي ف اي وقت ومشا اخوك ولما ابويا رجع قولتلو قولت ل خطيبي كذا وكذا وعطيتلو الشبكه وهو قالي البسيه وهو مكمل معايا من فرحت ابويا اخدني ف حضنو جامد وانا كنت هتفعص ف حضنو وحسيت بزوبر ابويا ع بطني وكان كبير اووي انا عملت مش واخده بالي وابويا كان مبسوط وانا بقيت ابص ع ابويا وهو نايم وهو بيستحمه وانا كنت بلبس خفيف ف البيت وابويا كنت بشوف بتاعو بيوقف عليه وانا بصراحه كنت بحب اتفرج ع زوبرو وقف عليه وبعد الحكايه دي بشهر ابويا رجع ف يوم شكلو كان بيشرب حشيش لقيتو دخل عليه الاوضه ونام جنبي وانا كنت صحيه ولقيتو نايم وبيشخر انا بعد شويه حطيت ايدي ع زوبرو كان وقف نص وقفه
وهو بيشخر وريحتو وحشه كان بنحو او حيشيش مش عرفه زوبرو وقف ف ايدي وانا بحسس عليه وعيني ع وشو وزوبر كان كبير اوي بس مش طخين ولما ابويا اتحرك شيلت ايدي ولقيتو نام ع جنبو ورايا ولقيتو حضني وزوبرو ع طيزي من فوق القميص وانا كنت مبسوطه اووي فضلت احرك طيزي ع زوبرو ولقيت ايد ابويا ع بزي بيدعك فيها وانا كنت هتجنن وابويا فضل يقفش ف بزازي ودخل ايدو تحت القميص ومسك بزازي وانا كنت بطلع اهات ولقيت ايدو التانيه بترفع القميص بتاعي ولقيت زوبرابويا محشور ف فلقت طيزي وبيضغط جامد وبيقول اسم امي تعبان ياسهير وحشتيني دخلي زوبري ف كسك ياسهير انا بقيت احرك طيزي ع زوبرو ولقيتو حضني اوووي وفضل يدخل زوبرو ف طيزي وايدو ع الي كانت ع بزي نزلت ع بطني لحد ماحطها ع كسها من فوق الكلوت وانا كنت هتجنن بس مبسوطه بالي بيحصل وابويا دخل ايدو تحت الكلوت وفضل يدعك ف كسي وانا مستحملتش ونزلت ع ايدو وهو حط ايدو ع بوقي كانو بيقولي الحسي انا اخدت صوابعو ف بوقي وفضلت الحس فيهم وانا مسحتش غير بزوبر ابويا ع طيزي وانا فضلت امص ف صوابعو اوووي ولقيت ابويا بيبعد الكلوت ولقيت راس زوبرو بتحاول تدخل ف كسي وهو كتم بوقي وانا خلاص ولقيت زوبر ابويا بيدخل ف كسي واحده واحده وانا مش قدره ودخلو للاخر وبيطلع همهمه كتير وبيقول اااااه ضيق اوووي ياسهير كس بنتك ضيق اووي وانا غرفت ان انا بنتو وبقي ينيك وانا بطلع اهات وفضل ينيك في اكتر من 10 دقايق نزلت وقتها مرتين ع زوبرو وهو ف كسي وهو قبل ماينزل نزلهم ع طيزي ولقيتو لما استريح قام دخل اوضتو وانا قولتلها اااه ياشرموطه ده انتو عايله وسخه وانا زوبري ف كسها هينفجر انا كنت بسمع وماسك طيزها وبحركها براحه ع زوبري وهيا بتحكي وانا بقيت انيكها جامد وهيا ااااه براحه براحه وانا بنيكها وهيا نزلت ع زوبري وانا نزلت ف كسها وفضلت حضناني وقالت اااااه زوبرك بيفكرني بزوبر ابويا اول مره دخل جوايه بس بتاعك طخين عنو
قولتلها اقعدي جنبي قعدتها وقولتلها كملي وهيا ف حضني كملت وقالت تاني يوم ابويا رجع كانو هو الي بيشرب عشان يدخل عليه وتاني يوم انا مكنتش لبسه كلوت هو دخل حضني علطول وطلع زوبرو ودخلو ف كسي وفضل ينيك وقبل ماينزل طلعو ونزلهم ع طيزي بقينا يومين كده وطول اليوم كان مفيش اي حاجه وانا لبسه قميص نوم بس ف يوم ضربني ع طيزي وانا بضحك وزوبرو وقف وبيقولي كبرتي وحلويتي يابت
وف نفس اليوم دخل عليه وانا كنت لبسه قميص نوم لنص طيزي لقيتو دخل بشورت بس ولقيتو
ركب فوقي وبقي يبوس شفايفي وانا اتجاوبت معاه وبقي يقولي انا تعبان ياحبيبتي ريحيني ونزل يمص صدري ونزل ع كسي بقي بياكلو وانا نزلت ف بوقو ولقيتو بيقولي مصي زوبري معرفتش هو علمني ودخلو ف كسي وبقي بينكني كل يوم وحتي بالنهار وكسي اتهري من زوبر ابويا وقبل ماتجوز اخوك بيوم ابويا نام معايا مرتين بليل ونزل جوايه وانا مكنتش خايفه عشان هتجوز واخوك نزل جوايه بس وقعتها الدوره نزلت واخظت علاج عشان احبل وحبلت وبعدها ابويا كان كل يوم يجيلي واخوك ف الشغل ينكني فكسي وينزل وانا اروح ليه البيت وينكني ولما خلفت وحبلت تاني بقيت اتناك من اتنين اخوك بليل وابويا بالنهار ودلوقتي اهو ابويا كبر ف السن ومتجوز واحده قدو يشيلو بعض واخوك لسه بيسافر ففكرت فيك كنت بقول ده متجوز 3 يعني مش هيعرف يمشي طلعت اسد قولتلها يعني بكسمك لازم انهارده ده انهارده ف خفله ع واحده متجوزه وتعبانه جوزها مش بينيكها كنت هنيكها وهما يمصمصو فيها قالتلي بجد مين قولتلها لما تبقي مكانها هقولك ياكسمك وقومت لبست وهيا قاعده بتقولي هتاجي بكره ضحكت وقولتلها يومين وكلمك تاجي انتي تاخدي زوبر وتتناكي من البنات هخليهم يطلعو كسمك بره قالت احااا شكلك هتجنني انا كسي بياكلني من لبنك ده وطلعت كانت الساعه 2 ونص روحت البيت والكل نايم ولقيت حماتي نايمه مع مرام تحت وكانو لبسين قمصان نوم انا اتشطفت ونمت جنب حماتي للصبح وانا ايدي ع بزها وصحيت الساعه 11 وحماتي جنبي ومرام مش هنا فضلت العب ف جسم حماتي لما صحت بقولها صبح الخير قالت صباح النور كنت فين انبارح قولتلها مرات اخويا كانت تعبانه وكنا عند الدكتور قالت الف سلامه عليه بقت كويسه قولتلها اها واخدتها ف بوسه وقولتلها وحشاني قالت سيبني انا جسمي تعبني اووي من انبارح البنات ولاد الكلب اتنين مسكين خيار وبيدخلوه من ورا وقدام والتالته قاعده بكسها ع وشي لما كنت هتخنق وانا ضحكت قولتلها ياريتني كنت موجود قالتلي تعرف البنات ماسبونيش غير لما نزلت 3 مرات بقت كل واحده تاجي تلحس ف كسي والاتنين التانيين يهيجو فيا لحد مانزل والتانيه تاجي مكانها لما حسيت ان انا هموت
وخلصنا وطلعو ومرام اخدتني اتشطفنا ونمنا طلعت بزها واخدتو ف بوقي وهيا ماسكه دماغي
ونمت عليها وزوبري ع كسها وبقيت امص ف بزازها الاتنين وحلماتها وقفه ف بوقي وهيا حضناني وقالت زوبرك وقف قولتلها ايه رايك اخبطك زوبر قبل ماتمشي قالت تعرف ياحبيبي مهما الست تتناك بخيار او اي حاجه هيفضل الزوبر زوبر ومفيش احلي من البن وهو بينزل ف الكس انا قولتلها لبسه كلوت قالت لا انا قلعت البنطلون والبوكسر ورفعت قميصها وكسها بيلمع مفهوش شعرايه ومسكت زوبري ودخلتو ف كسها ونمت عليه وهيا ااااااه ياحبيبي كنت طويل اليل بفكر فيك لحظه دخول زوبرك جوايه ب الدنيا كلها وانا نايم فوقها وبمص بزازها وزوبري ف كسها وبوسطي بطلع ونزل وزوبري ف كسها
وهيا فاتحه رجليها وصوتها اااه بصوت واطي وانا بنيك فيها وهيا ااااااه ولقيتها نزلت ع زوبري وانا نزلت ف كسها وهيا ااااه حلو اووي ياحبيبي
وانا نمت غليها وهيا تعرف ياحبيبي انبارح البنات كانو بياكلوني عشان انزل مايعرفش لو اخدو الموضوع بهدواء هنزل كل الي جوايه
انت ركبت فوقي 5 دقايق انا نزلت وانت نزلت
هبقي اجيلك بكره وعوضك قالت تاجي ف اي وقت بيتك ومطرحك ومرام دخلت علينا وقالت كنت لسه هصحيكم تفطرو وشافت لبني ف كس امها وقالت شكلك فطرتي ياماما وبتضحك ومرام مسحت كس امها بفوطه ونضفت كسها ونضفت زوبري وقالت يلا نفطر كلهم فوق لبسنا وطلعنا فطرنا وحماتي روحت وانا قعدت مع العيال ومرام وشاميه ومنار طول النهار وبليل طلعت العربيه واخدت مرام وشاميه ومنار والعيال بالعربيه وروحت المطعم الي صحبي شغال في واتعشينا وروقنا واتفسحنا شويه وروحنا واليوم ده نمت مع شاميه وبعد يومين اخدت مرام وروحت عند حماتي وقعدنا مع الحج محمد شوي ومرام طلعت ل امها وانا بكلم الحج لقيتو بيقولي عايز اقولك ع سر قولتلو ايه قالي انا طلعت بليل لما قفلت لقيت حماتك ف الاوضه بتصرخ فكرت بتلعب ف نفسها قربت سمعت صوت سلمي معاها ضحكت وقولتلو انت متاخر اووي ياعم محمد قالي يعني ايه قولتلو مرات ابنك شرموطه قالي ازاي وامتي قولتلها من فتره وابنك عارف قالي انت بتتكلم جد قولتلو انا نكتها مرتين وابنك عارف وهيا بتحكيلو ع الي بيحصل ابو عمار مستغرب قولتلو لو عايز تنيكها انا هخليك تنيكها معايا ايه رايك هو قالي لا مستحيل المسها قولتلو انت حر انت اصلا جاي اتفق معاها تجيلي بكره انا باخدها بعمل عليها حفله انا والبنات لو هتاجي قولي اطلع البنات فوق وانت تنيكها معايا هيا مش هتقول لا وحتي تغيير ده انت زوبرك وقف لما سمعت انها بتتناك مني امال هيعمل ايه لو دخل فيها وبضحك قولتلو انا طالع شويه وهمشي تبقي رن عليه وعرفني جاي ولا لا
وطلعت لقيت سلمي قاعده مع مرام وحماتي سلمت عليهم وسلمي لبسه عبايه هتتفركت ع طيزها انا بقيت اضرب طيزها وقعدتها ع زوبري اودامهم وهيا بتضحك وبقولها عايزك بكره قالت تحت امرك وبقول ل مرام البوه دي كانت نايمه مع امك وابوك شافها انبارح لقيت حماتي اتخضت قولتلها مالك ده انا عرفتو ان انا بنيكها وهتيكها بكره وقولتلو لو عايز تنيكها كلمني قالتلي عايز محمد ينيك مرات ابنو قولتلها ما ابنو عارف ان انا بنيك مراتو وبعدين هو عارف كل خاجه واحسن مايزعل منك قولتلو انا الي خليتها تعمل كده
ولما هو ينيك مرات ابنو هيبقي عادي بقي مع بعض وف بيت واحد حتي لو هيا نزلت عندك هو هيبقي عادي وسلمي مسكت زوبري وقالت يعني زوبر حمايا هيدخل جوايه وهيا مبسوطه قولتلها ايوه يالبوه ولقيتها بتقولي ف ودني عايزه زوبرك ف كسي وزوبر ف طيزي مع بعض وانا ضحككت وبقولها شرموطه وقولت ل مرام يلا نمشي قالت يلا واحنا نازلين حماتي نادت عليه رجعت ليها ولقيتها بتقولي انا زعلانه منك بقولها ليه قالت بصراحه عايزه اجي معاكم ضحكت وقولتلها انت تؤامر ياقمر تعالي بكره لوحدك لما ارن عليك محدش هيتمتع بيك غيري بكره ومسكت بزازها وبقولها وحياتك ل تعيشي بكره احلي بوم ف حياتك واخدت متها بوسه جامده وسيبتها ومشيت ونزلت ل حمايا عرفتو ياجي بكره لما اكلمو ومشيت ومرام بتقولي انا خايفه لحد يعرف نتفضح قولتلها كسم الناس وبعدين مين هيعرف كلنا ف بعضنا دي امك وابوك ومرات اخوك مفيش حد غريب يعني قالت الي تشوفو وروحنا واليوم ده نمت مع منار بس مالمستهاش وهيا عرفت ليه بس شويه رقص ودلع ونمنا ف حضن بعض
تاني يوم صاحي الضهر والبنات بتجهز ابغدا اتغديت والعصر اذن سلمي كانت ف البيت قعدت مع البنات وابنها معاها واليل دخل علينا وعرفت البنات الي هيحصل وال3 بنات اخدو سلمي ونامو معاها اكتر من ساعه وانا قاعد مع العيال فوق
ولما طلعو بيضحكو ومرام قالت يلا هترن ع بابا وانا قولتلهم محدش فيكم ينزل قالت محدش هينزل وكلمت حمايا وقولتلو ياجي وبعد 10 دقايق كلمت حماتي وقالتلي ان محمد نزل من شويه قولتلها عارف انا مكلمو تعالي وطلعي فوق للبنات علطول وانا دخلت ع شقه مرام تحت اول شقه ولقيت سلمي نايمه ع ضهرها ملط والسرير غرقان عسل من كسها الحمر قلعت كل هدومي وبقيت بالبوكسر بس وبقيت امص ف شفايفها وصدرها والجرس رن فتحت من فوق وطلع وحمايا شافني مستنيه وزوبري وقف ف البوكسر قولتلو تعالي دخل وقفلت الباب ودخلتو الاوضه وشاف سلمي نايمه وتعبانه ولقيت زوبرو بيوقف قولتلها اقلع يلا ياحمايا مرات ابنك الشرموطه شوف كسها عامل ازاي البنت صفوها عشان تنيكها علطول ولقيت حمايا محروج مني قولتلها انا هخليني بره وانت نيكها برحتك ونزل ف كسها عادي هيا عمله حسابها يعني انا خرجت ورنيت ع حماتي قالت انا ف الشارع اهو انا استنيتها لما بقت اودام البوابه وفتحت وكنت بوكسر بس
وقالتلي لابس ليه كده عرفتها ان جوزها فوق من سلمي وطلعنا ودخلنا الشقه وقولتلها ادخلي اوضه ******* وجهزي نفسك ياقمر هيا دخلت الاوضه وانا دخلت ع حمايا ولقيتو قالع كل هدومو وراكب فوق سلمي وبينيكها ف كسها وهيا لفه رجليها ع فخادها وصوتها وهيا بتقولو نيك مرات ابنك نيكها اوووي وانا ساكت وقربت منهم وحمايا بصلي قولتلو زي مانت حماتي جات هو خاف قولتلها زي مانت هيا عرفه انك بتنيك سلمي تحب انيكها جنبكم ولا انيكها ف الاوضه التانيه وهو قالي خليك هناك وسلمي قالت لا تعالو جنبنا وراحت واخده شفايفو ف بوسه وهيا فضل ينيكها وانا طلعت دخل ع حماتي كانت لبسه قميص نوم ابيض شفاف ومش لبسه كلوت ولا ستيان وقفتها وقولتلها ايه الجمال ده وحضنتها واخدت منها بوسه وقولتلها **** انتي احلي منهم كلهم ولو جوزك يطلاق هتجوزك انا وهيا ضحكت واخدت من ايديها ودخلنا ع جوزها وكانت سلمي راكبه ع زوبرو وبتنط عليه وحماتي دخلت ونمت جنب جوزها قولتلها يلا مصي ياقمر شوف حماتي قمر ازاي تتاكل اكل دي بتاعتي انهارده لوحدي
وحماتي قلعتني البوكسر ونزلت تمص ف زوبري وحمايا عين ع سلمي وعين ع مراتو وهيا بتمصلي وانا قولتلها تعالي يلا امتع كسك وهيا نامت مكاني حنب جوزها ونا نزلت ع كسها بلحس في وهيا اااااه اااااه كنت بلحس اوووي ف كسها عشان تمتع جوزها ودخلت صباعين ف طيزها وبقيت الحس ف كسها وبنيك طيزها وانا اكتر من 5 دقايق ولقيت حماتي بتقول هنزل مسكت زوبري وبقيت اخبط ف كسها وهيا اااااه ونزلت ع زوبري وعلطول دخلتو ف كسها ونمت عليها وبمص ف بزازها وجوزها بيبصلي فضلت انيك ف حماتي وسلمي ااااااه ولقيت سلمي بتنزل ع زوبرو وهو مستحملش عسلها السخن ونزل ف كسها ونامت ف حضنو وانا بنيك حماتي وسامع سلمي بتقول ااااه يابا زوبرك حلو اووي نكني علطول يابا
نيك مرات ابنك عمار ابنك بيهملني اووي
ابنك بيهملني وجوز بنتك بينكني وابنك عرف ان جوز بناتك بينكني ومبسوط بكده بحكيلو وهو بينكني وبيكون مبسوط وانا بنيك ف حماتي وهيا بتقولي نام ع ضهرك ونمت ع ضهري وهيا طلعت ع زوبري ودهل ف كسها وبقت تنط علي وسلمي قامت ومسكت بزها حماتها تمص ف حلماتها وحماتي هتجنن وفضلت تنك ع زوبري وراحت وقفه ورا حماتي وحضنتها من ورا ومسكت بزازها تدعك فيها وحماتي بتنط ع زوبري وبتساعدها سلمي وحمايا بيلعب ف زوبرو وحماتي جسمها يهبل اوووي وراح حمايا وقف وزوبرو كان وقف تاني ولقيت وقف ورا سلمي ودخل زوبرو ف طيزها وهيا ااااه ايوه كده يابا نكني دايما وفضلت حماتي تنط ع زوبري وسلمي حضنها من ورا وقفشه ف بزازها وحمايا مدخل زوبرو ف طيز سلمي وبينيكها وانا خليت حماتي توقف ع ركبتها زي سلمي وشها ف وش سلمي ووقفت وراها والاتنين لزقو ف بعض وبيبوسو بعض وانا دخلتو ف كسها وايدي ع بزاز حماتي وانا بنيكعا اوووي وحمايا بينيك سلمي وفضلنا كده وحماتي نزلت ع زوبري وسللمي اول منزل حمايا نزل ف طيزها علطول وانا فضلت انيك ف حماتي وهيا نزلت تاني نيمتها ع جنبها ودخلت زوبري ف كسها وبقيت انيكها من الجنب ونزلت ف كسها لبني وسلمي نزلت بلعتو ومصت زوبري ونمنا جنب بعض وحمايا قام لبس وقال ل مراتو يلا سلمي قالت خليها نايمه ف حضني انهارده هنا قالها انتي هتنامي هنا قالتلو ايوه انا كلمت عمار وهو عارف ان انا هتناك من احمد وقالي ماشي مايعرفش ان انت نكتني ونزلت ف كسي وطيزي لبنك
تحب اخليه يعرف هو هيحب كده اووي وتنكني اودامو قالها لا مينفعش ده ابني بردو
وقال ل مراتو تبقي تعالي بكره مع سلمي بقي ونزل وانا نزلت معاها وقولتلو مبسوط قالي ايوه قولتلو سلمي بقت تحت امرك دلوقتي ف اي وقت
قالي خالي بالك من حماتك قولتلو طلقها وانا اتجوزها وهو ضحك وقالي دي الغاليه قولتلها وحياتك لطلع اخبطها كمان زوبر لفرقع كسها قالي اطلع ياقليل الادب قولتلو اعمل حسابك بعد بكره هجيلك وننام مع حماتي لازم نشبع كسها وطيزها قالي بعدين انا تعبت وانا بضحك
وطلعت ولقيت سلمي بتلحس ف كسها حماتي وانا شايف سلمي نايمه ع بطنها وبتلحس كس حماتي نمت ودخلت زوبري كان وقف نص وقفه ف كسها وهيا اااه بتعمل ايه قولتلها هعمل ايه يعني وفضلت احرك زوبري لما وقف ف كسها طلعتو وكلمت مرام تنزل مع منار وشاميه ونزلو كنت بحس انهم ضهري بجد
ولقيت مرام بتقول ل شاميه ومنار سبولي ماما وانتو خليكو مع البوه دي ومنار وشاميه نيمو سلمي ع ضهرها وشاميه بتلحسكس سلمي ومنار طلعت بكسها ع وشها ومرام رفعت رجل امها ودخلت مقص وبقت بتحك كسعا ف كس امها وصوتهم بيعله وانا بتفرج وزوبري وقف ومرام نامت جنب امها ومسكه بزها تمصو ونزلت ايديها ع كس امها بتلعب في لحد ما حماتي نزلت وسلمي كانت نزلت وانا وانا اخدت شاميه وقولتلها العيال فين قالت فوق عند منار قولتلها طب تعالي واخدتها عريانه قالت طب استني البس حاجه انا اخدت القميص البيض بتاعي ولبستهولها واحنا طالعين ودخلنا الشقه وقالت شكلك هتتعبني وبتضحك وبتقول انا اليوم الي بنام في معاك بكون فرحانه اووووي ولقيتها نزلت تمص ف زوبري وانا وقفتها واخدتها ف بوسه وبزازها الملبن مسكتهم وحلماتها اللي تجنن من منظرهم
ونيمتها ع ضهرها وهيا فتحت رجليها وشعر كسها خفيف وشكلو حلو اووي انا حطيت ايدي ع كسها
فضلت ادعك ف كسها الوردي وهيا اممم وانا بقولها بقالك قد ايه مانمتيش معايا قالت يومين قولتلها يومين وانا بعيد عن القمر ده
ونزلت بشفايفي ع كسها ابوس ف كسها والحس في وهيا ااااه اااااه ودخلت لساني ف كسها وبلحس ف كسها وزنبورها الصغير خالص بشفطو
ودخلت صباعي ف خرم طيزها الضيق
وكنت اول مره ادخل صباعي ف طيزها
وهيا ااااااه بيوجع قولتلها عايزه تتناكي ف طيزك قالتلي انا مراتك وتحت امرك ف اي حاجه قولتلها وانا ماستحملش اشوفك بتتوجعي وخرجت صباعي وبقولها انتي مراتي الاوله وانا بعشاق اووي عايزك تعرفي ان انا متجوز اتنين معاك ايوه بس لو خيروني هختارك انتي الي اموت معاها وهيا بحبك اوووي ياحمد انا اخدتها ف بوسها وفتحت كسها بصوابعها وقالت يلا دخل زوبرك بكسي انا مسكت زوبري ودخلتو ف كسها الوردي
وبقيت انيك فيها وهيا ااااااه ااااااه وانا بنيك في كسها كان سخن اوووي وحلوتو انه ضيق مع ان انا بنيكها ف الاسبوع 3 مرات بس كسها ضيق ع قد زوبري فضلت انيك ف كسها وهيا ااااااه ااااااه وانا بنيك فيها وهيا بتلعب ف بزازها الملبن الي رايحه جايه اودامي وشكلهم يجنن وهيا اااااه ولقيتها بتدعك ف كسها وبتقولي شكلي هنزل بحب رومانسيتك اوووي ف النيك مابستحملش وانا بنيكها وهيا ااااااااااه اااااااااااااه ولقيتها بتنزل ع زوبري صدرها طالع نازل جامد
نزلت ع بزازها امص فيهم
وزوبري ف كسها وبقيت انيك عنيف والصوت عالي وهيا بتقولي عايزاك تنزل ع بزازي ياحبيبي عايزه ابلع لبنك من علي بزازي انا طلعت زوبري من كسها وطلعت ع بطنها وحطيت زوبري مابين بزازها وبقيت انيكها وهيا ضمت بزازها ومسكت زوبري وبقت تدعك ف زوبري ع بزازها
وانا مسكت حلمت بزها بشدها وهيا ااااااه ومسكه زوبري تدعك في وانا نزلت امص حلمت بزها الحمره من قرصي ودخلت زوبري ف بوقها وبقيت انيك بوقها وهيا ااااامممم وفضلت تمصلي وطلعتو ورجعت دخلتوو ف كسها وفضلت انيك فيها وبزازها زي الملبن اودامي تطلع وتنزل وانا بنيكها جامد وهيا ااااااااه صوتها بقي عالي وانا بنيكها وهيا اااااااه براحه كسي براحه وانا مكمل نيك في كسها وحسيت ان انا خلاص خرجت زوبري من كسها وحطيتو ع بزها وفضل ادعك في ونزلت ع بزها اليمين لبني مكنش كتير
ونزلت لبني ع بزها لاخر نقطه وهيا بدماغها اخدتو تمص فيها وانا نمت جنبها وهيا مسكت بزها واخدتو ف بوقها وتلحس لبني وتبلعو
وقلعت القميص واخدتها ف حضني وقالت تعرف ياحمد كل مابكون لوحدي بفكر اول مره شوفتك ف العربيه بتاعتك وقتها كنا مكسوفين منك ولما عرفت انك متقدملي فرحت اوووي مش عشان اننا قاعدين ف بيتك لا بس حسيت انك بتحبني وانا كنت بطمن لما بشوفك وحبيتك اووي والزمن لو رجع بيه لورا هتجوزك تاني ومش هخلي حد يشاركني فيك كنت نفسي اخلف منك 10 عيال وانا بقولها مره واحده قالت ايوه
اخلف منك عيال كتير اربيهم ف بيتنا قولتلها انتي مش مبسوطه مع منار ومرام قالت لا مبسوطه بس لما بعرف انك هتنام عند واحده فيهم اوقات بعيط
وبنام قولتلها امال انا بحبك ليه ياشاميه قلبك ابيض حتي كسك ابيض وبضحك وهيا قالتلي ماما يوم الدخله بتقولي يابخت جوزك بيك هيتمتع بيك قولتلها عندها حق جسمك حلو اوووي ياشاميه وانا بحبك ونفسي اخلف منك بنت كمان يبقس معاك ولدين وبنتين قالت ياريت ياحبيبي قولتلها شويه بس طب افردي طلع ولد ضحكت وقالت تفضل تنزل في لحد ما البنت تاجي وضحكنا واخدتها ف حضني وفضلت امص ف بزها ونبوس بعض وفضلت العب ف كسها اكتر من ربع ساعه وكسها احمر من كتر الدعك في وانا زوبري هلكان بس نمت عليها ودهلتو ف كسها وبقيت انيكها وفضلت اكتر من نص ساعه بنيك فيها عشان لبني ينزل الي نزل مرتين انهارده ونزل ع كسها وهيا بتدعكو ف كسها ونمت ف حضنها للصبح وهيا عملت فطار فطرت معاها وقعدت افكر اجيب مرات اخويا ازاي هنا وازاي اضمن انها ماتتكلمش عده يومين واحنا زي الفل مع بعض
وروحت يوم بليل عند حماتي وحمايا ف المحل قولتلو مستنيك فوق وطلعت عند حماتي كانت نايمه نمت حنبها وقولتلها ايه ياقمر نايم بدري ليه قالت الساعه كام قولتلها 10 قالت كنت عايزه انام قولتلها وحشتيني هيا ابتسمت وقالت وانت كمان سالتها ع عمار قالت وصل انهارده قولتلها عمل حاجه معاك قالت حضني ومسك بزي وقال وحشتيني وزوبرو وقف بمسكو ولقيتو طلعو ودخلو ف بوقي وفضلت امصلو ونزل ف بوقي وطلع منزلش قولتلها اكيد كان بيسال مراتو اتناكت ازاي وكمل معاها وبعدين انا وجوزك هنعوضك باحلي نيكه مع بعض جهزي بس نفسك كده لما اطلع ل ابنك اشوفو عامل ايه وبالمره اضرب البوه اودامو عشان يهيج قالتلي انت جيلي ولا جيلها قولتلها *** جيلك انتي بس عايز ابنك ينول معانا يبقي زوبر ف كسك وطيزك وواحد تمصيه قالت انت هتقتلني وضحكت وقولتلها اصبري عليه وانا همتعك انهارده وبعدين انتي ست الكل قالت انا عايزه زوبرك انت ف بوقي افضل امص في وانا ضحكت وقولتلها لما انزلك بس...............
الجزء الخامس
نكمل قصتنا
طلعت فوق عند عمار خبط وريهام مراته فتحت ولبسه عبايه بيتي بقولها فين عمار قالت بيتشطف
قولتلها اها اصل نزل ف بوق امه هيا ضحكت وقالت عشان كده طالع تعبان
قولتلها بس انا مش تعبان
ضحكت وقالت عارفه ومشت اودامي وبترقص طيزها قولتلها رايحه فين قالت هعطيلو الفوطه
هيا راحت وانا مشيت وراها ولما قربت حضنتها من ورا وهيا ماتكلمتش ولقيتها بتهز طيزها ع زوبري وقالت هو وقف ليه كده قولتلها ع طيزك الجامده قالت ثواني خبطت عمار فتح وشافني حاضن مراتو بقولو بقي حد يكون عندو ست زي دي ومايخدهاش معاه الحمام وبمسك بزها بقولو يلا عشان عايزك ف حاجه خلص وانا مستنيك مع الموزه دي دخل وماتكلمش قالت شكلو زعلان قولتلها لا هو بس لسه مش متعود شوي ويتعود وقولتلها عايزك ترقصي شوي قالت عنيه
لقيتها شغلت اليثي وربطه اشرب ع وسطها
وانا قعدت وبقت ترقص وجسمها زي القشطه وهيا مولعه من حركاتها وانا زوبري صاروخ وهيا تقرب مني مره تمسكو ومره تحك طيزها في
وانا بتفرج وبس وبعد شوي خرج عمار ومراتوو جنبي بنبوس بعض اتعدلت وانا بتكلم معاه
وريهام جبت عصير وقعدت جنبي وانا زوبري وقف لسه من الهيجان المهم قولتلها عايزك تحت عند امك نتكلم اشرب وحصلني وانا هنزلك
نزل وانا ريهام بتقولي انت هتنزل قولتلها ايوه قالت وانا لوحدي هنا قعدتها ع حجري
وهيا بتحرك طيزها ع زوبري
وقولتلها بعد مانزل بشويه انزلي قالت تمام
قالت المفرود يبقي انتو الاتنين ف حضني مش ف حضن العجوزه ضحكت وقولتلها قصدك التلاته قالت هو الحج معاكم تعرف ياحمد يوم ماسبتنا مع بعض مع انه راجل عجوز بس يوميها كان بينكني ولا كانو شباب قولتلها لازم مرات ابنو وبنت عسل وجسمك كرباج وقفت وهيا مسكت زوبري وقالت مش هتاخر عليكم وبتضحك قولتلها عايزك تلبسي لبس اي حد يشوفك يهجم عليكي قالت حاضر هتشوف قامت وهيا بتهز طيزها
وانا نزلت من عندها ونزلت تحت لقيت عمار ف الصاله وامه بتعمل ليه شاي قعدت وقولتلو **** يكون ف عونك قاعد مع اتنين زي القمر
بي المهم القمر الي جوووه دي جات حماتي
شكلها حلو قعدت وقعدت تتكلم معايا وبتسال عن ولادها والاحفاد وانا بضحك وبهزر معاها قولتلها تعالي جنبي قعدت جنبي وانا حطيت خدي ع كتفها وبقولها فكره اول يوم شوفتك في
قالت فكره قولتلها دلوقتي بقيت حماتي حبيبتي وبناتك حريمي ومخلفين بس الحاجه الوحيده الي زي ماهيا انك لسه حلوه واخدت منها بوسه ف شفايفها وهيا متجاوبه براحه وانا ببوسها
وايدي ع بزها افعص فيها وانا بقول ل عمار سابت عندك ليه قرب من امك هو قرب وانا خليتو يبوسها وانا دخلت ايدي وطلعت بزاز حماتي من مكانهم وهيا مولعه ف بوسه مع ابنها
وانا اخدت بزها ف بوقي امصمص في وهيا اهات كل ماتبعد عن ابنها وانا ف عالم بزازها الملبن وحلماتها الفاتحه الي تجنن
كانها لسه شباب وقفت وقلعت من فوق وانا شوفت حماتي مسكت زوبر ابنها من تحت البنطلون وبتدعكو وانا سيبتهم ياخدو راحتهم وبقيت اتفرج عليهم ولقيت حماتي خرجت زوبر ابنها وبتدعكو وهو اخد راحتو وشال ليها الطرحه وشعرها الصفر ظهر وهيا بتدعكلو وبصالو بيقولها مصي زوبري ياماما قالتلو حاضر ياعيوني
ونزلت بلعت كل زوبرو وبقت تمص في وانا بتفرج وهو مغمض وانا حسيت بحركه اودام الباب قربت وببص من العين السحريه لقيت ابو عمار وقف وريهام ع ركبتها بتمصلو فتحت الباب هو انحرج
قولتلو اها يارجل ي شقي وريهام بتمص
ولقيتها بتمسك زوبري كمان وبقولها كفايه عليك واحد وهيا طلعت زوبرو وقالت عايزه اتنين معايا
ولقيتها بتنزلي البنطلون وبقول ل حمايا
شوف خليتك تتمتع مع مرات ابنك ازاي
صاروخ بتمصلك اهوو وقفتها ولقيتها لبسه رووب لفخادها مفتوح وتحتو قميص نوم كسها واضح شوي ونص بزازها بره والقميص شفاف
اخدتها ف بوسه وماسك طيزها بفعص في ولقيتها بتقولي خليه ينكني كده قولتلها ماشي ي شرموطه فتحت طبزها وبقول ل حمايا يلا ي اسد دخلو ف كسها هو قرب وراح حضنها وهيا ااااااه عرفت انه دخلو ف كسها وبقي ينيكها وانا ببوسها من كل حته ف وشها وبقيت اسحبها براحه ع الشقه لحد مادخلنا وسمعت صوت اهات حماتي من الصاله
بقول ل حمايا ابنك شغال صح ف امه الشرموطه
وقربت منو وقولتلو نيك مرات ابنك اوووي عشان ابنك مش راحم مراتك جووه خد حاق من مراتو ولقيتو حضنها من ورا وطلع بزازها وبقي بينيك فيها بعنف وهيا اااااااه ااااااااه وانا بتفرج عليهم وع حمايا الوحش ودخلت اشوف لقيت حماتي قلعت العبايه ومنزله بنطلونه ع الارض وبزازها خارجه من الستيان وضهرها ل ابنها وبتنط ع زوبرو وهو قاعد وكان منظر يجنن قربت منها واخدت بزها ف بوقي وقعدت جنب عمار
قولتلو ابوك ماسك مراتك بره نيك
ومراتك بتصرخ منو افشخ امك خليهم يسمعوك انا كنت مبسوط انهم بيسخنو دخلت حمايا وريهام ف غرفه النوم وهو نايم فوقها وبينيكها وعرفت انه واخد حبايه وطلعت وقفت حماتي وزوبر ابنها غرقان عسل وهو مبسوط اووي ان امه نزلت ع زوبرو اخدتهم للغرفه وعمار شاف ابوه نايم فوق مراتو وبينيكها ومراتو فاتحه رجليها
وبص ل امه وحماتي عملت زي ريهام وعمار بقي بينيك زي ابوه وانا متمتع بالمنظر وزوبري صاروخ ارض جو وانا شايف كل واحد بينيك مرات التاني بعنف كانهم بيتحدو بعض بس الي مستحملش حمايا خرج زوبرو ونزل علي كس ريهام
وهيا ااااااه ااااه ولما نام جنبها لقيت كس ريهام غرقان عسل بقولها انتي نزلتي ابتسمت من التعب وقالت مرتين وعمار بيبص ع مراتو ومكملش ونزل ف كس امه وفضل فوقها حضنها وهيا حضناه وبينهج وهيا كسها بينزل عسل ع لبن ابنها منظر مخلي ريحه الاوضه جنس
نام جنبها وزوبرو نايم وانا قاعد ع الكرسي
بقول احلي جنس لما تنيك امك وابوك ينيك مراتك وف سرير واحد وريهام قالت اول مره احس ان عايزه مابطلش نيك انهارده انا نزلت مره وعايزه تاني نزلت التانيه ولسه مشبعتش
لو كنت اعرف انه هينزل كنت حضنتو وخليتو ينزل ف كسي قولتلها هتحبلي قالت مش مشكله وبتضخك وعمار ابتسم قالت جوزي حبيبي معندوش مانع احبل من ابوه صح ياعموري
قالها ماينفعش طبعا قالتلو انا بهزر معاك انت جوزي حبيبي محدش ينزل لبنو ف كسي غيرك
انا بقولها منا نزلت ف كسك مرتين قالت كنت واخده حبوب عرفه انك هتنزل وعمار حبيبي عارف انك معايا وكل مره تنام معايا وتمشي كنت بعرفو وانا بقول شغاله مخبره ضحكت وقالت لا اصل كسي ده بتاع جوزي لوحدو ولو حد ناكو لازم جوزي يعرف وبتضحك قولتلها ده انا الي فاتح كسك لحماك من غير علم حوزك
ضحكت وقالت كنت لما هخلص اقولو ان زوبر ابوك دخل ف كسي انا قولتلها شطره روحت نطبت ف وسطهم روحت بايدي احسس ع بطنهم
وبقيت ابوس بزازهم وبدل ع الاتنين
ولقيت حمايا بينسحب وقالي انا هدخل انام
وقف وطلع وانا وقفت وقلعت عريان وزوبري وقف ولقيت ريهام وقفت ع ركبتها وقربت مني وقالت
مش عايز تتجوز الرابعه ياحمد قولتلها عندك عروسه قالت ايوه انا قولتلها وجوزك قالت انت هتبقي جوزي وهو جوزي هبقي حلال ليكم واخلف من كل واحده مره ومسكت زوبري تمصو وانا بقول ل عمار مراتك دي مولعه
قالي دي شرموطه وهيا بتمصلي وقالتلو تعالي امصلك كمان معاها ورجعت بتمص زوبري
وطلعتو وقالت كنت قبل ماتجوزك كنت بسال نفسي ازاي احمد متجوز 3 بس لما عرفتو
قولت ده يتجوز الرابعه كمان وانا مسكت دماغها وعيا تمص اوووي وتبلع بضاني وزوبر عمار وقف
وقال ل امه نكمل قالت لا مش قدره ياحبيبي وقف جنبي ومراته قعدت تمص لينا مع بعض وانا بيتمصلي ف زوبري وبقول ل عمار مراتك دي شرموطه اوووي وهو قالي كنت عارف انها كده قولتلو ازاي هيا ضحكت وقالت عمار ده حبيبي ورجعت تمص وانا بقولو مش فاهم
قالي كانت معايا ف الدراسه وكان بيحصل بينا جنس ف المسنجر وقبلتها يوم ف مكان بعيد ف اول البلد عند ارض عمك رضوان قولتلو الي ف اول البلد قالي ايوه الارض دي مش ف اول البلد دي ف اولها بس من النحيه التانيه من نحيت الاراضي وبقيت ابوسها ومره ف مره لحد مافتحت طيزها وف يوم وانا بنيكها ف الغرفه واحد دخل علينا ومعاه مطوه سبتنا ولقيتو طلب انه ينيكها وهو قعدني ف زويه وهيا وقفت وهو وراها وبقي ينيكها ف طيزها قعد اكتر من 10 دقايق ونزل ف طيزها وسبنا ومشي وانا اخدتها ومشيت ومفيش حد عرف حاجه ولما خلصنا دراسه كنت بكلمها فيديو وكانت بتكلمني عن الواد ده وان زوبرو كبير وبقينا نسخن بعض وكنت كل مابروح عندها ايلم الخطوبه كنت بنيكها لحد ماتجوزنا وبقينا نتخيلك معانا وبعدين انت عارف كل حاجه ببص ل ريهام وهيا بتمص ف زوبري بشراها اوي
كانها فرحانه اوووي وقفت وقالت انا بوقي وجعني من كتر المص ياخربيتكو
عمار قالها بهيج اووي لما بتكوني شرموطه كده
راح نيم بطنها ع السرير ورجليها ع الارض ودخلو ف طيزها وبقي ينيك فيها وانا شوفت حماتي نايمه عريانه قربت منها ومسكت بزها وهيا بتقولي سيبني انام تعبانه قولتلها وانا تعبان وانا بلعب ف حلمت بزها بايدي ووبوس شفايفها
قولتلها انتي الوحيده الي بشوف جسمك بيشدني مش معقول الجسم والجمال ده يكونو كده
انتي عايزاني ف حضنك طول اليوم انيك واكل واشرب وارجع انيك فيك انتي ملاك
قالت كلامك حلو اووي ياحمد
قولتلها انتي الي قمر قالت خالي بالك من البنات
قولتلها دول ف عنيه وامهم كمان ف عنيه
قالت خاف علي صحتك شوي عشان لما تكبر
قولتلها مالكيش دعوه بصحتي انا باكل احسن اكل
وبايدي مسكت كسها وبقولها كسك ده عايز اخدو معايا اقطعو من عندك ولبسو ف زوبري طزل منا ماشي زوبري ف كسك الدافي كل مايوقف
ينزل ف كسك وينام وكالعاده كده هلطول
وطلعت عليها وقالت براحه بس عشان جسمي تعبني قولتلها عنيه فتحت رجليها ودخلت مابينهم وبقيت احرك زوبري ع كسها وهيا بصالي وفاتحه كسها وانا دخلت زوبري ف كسها وبقيت انيك وسمعت اهات عمار شكلو نزل ف كس مراتو واخدها وطلع واتا قولت ل حماتي شكلك هتتعبي معايا بقي قالت براحه عليه بس
انا نايمتها ع ضهرها وهيا فاتحت رجليها وانا دخلت زوبري ف كسها وبنيكها براحه
واتا كل مانيك صدرها يتهز زي الجيلي وانا بنيكها بقولها كسك يجنن قالت تعرف ياحمد
بقعد اقول كفايه كده خلاص بس اول مابتلمسني
جسمي بيسيب وبقول انا محتجاك قولتلها وانتي يوم ماتقوليلي كفايه هغتصبك غصب عنك
قولتلها قومي ي كسمك فنسي قالت مش قدره اتحرك قولتلها فنسي احسن افضل انيك فيك طول اليل لقيتها قامت وفنست وانا نزلت رجل ورجل سانده عليها ودخلت وقولتلها وحشتني طيزك اوووي ودخلت زوبري ف طيزها
وهيا اااااه ايوه ريح كسي شوي بقيت انيك فيها وهيا تتوجع وانا بهبد ف طيزها ولقيت كسهابينزل عسل وانا بدعك في وهيا ااااااااه مش قدره خلاص ونامت ع بطنها زوبري خرج ونمت عليها ودخلتو ف كسها وهيا طيزها مرفوعه بقيت انيك فيها زي المكنه وهيا شغاله اهات
طلعت زوبري وهيا طيزها حمره اوووي من النيك والخبط ف طيزها قالت مش قدره اتحرك تاني انا هنام ع ضهري وانت اعمل الي تعملوو
انا مسكت رجليها وقولتلها كده هنيكك وكده هنيكك قالت برحتك بقي انا مسكت زوبري ودخلتوو ف خرم طيزها
وبقيت انيك ف خرم طيزها وهيا اااااح حلو اوووي ياحمد وانا بنيك فيها وهيا مرتاحه عشان بنيكها براحه خرجتو من طيزها ودخلتوو ف كسها الي يجنن ونمت عليها ابوس فيها وبقيت ارفع وسطي ونيكها وهيا حضناني وهيا مكتفاني حضناني وبرجليها مكتفاني وانا برفع وسطي وبهبد ف كسها وبعد خمس دقايق لقيت لبني بينزل ف كس حماتي وهيا مكتفاني ومخرجتوش غير لما نزلت اخر نقطه خرجت زوبري ولبني خرج وبتقولي انهارده كسي شبع لبن منكم فضلت معاها نص ساعه وخرجت مالقتش حمايه ف اوضتو جالي فضول اعرف راح فين طلعت فوق
لقيت الباب مفتوح وعمار قاعد سالتوو عن ابوه شورلي ع الاوضه بفتح الباب لقيت المنظر ده
ابو عمار ماسك مرات ابنو يمصو لبعض والبت بلعه زوبرو كلو ومنظر يطير العقل خرجت وضحكت وقولتلو يوم ماتكونش قدر ليه جبلها صناعي وهيا تصرف نفسها مراتك دي حاميه
قالي دي دخلت عند ابويا قالتلو انت هتنام انا لسه عايزاك يراجل واخدتو وطلعت فوق بقالهم فتره كده كل واحد بياكل ف التاني
ضحكت وقولت خالي ابوك يساعدك وبضحك سيبتو ومشيت وانا روحت كنت مبسوط بالي حصل ده كانت نيكه حلوه روحت كان كلو نايم الا مرام قعدت معاها وحكتلها الي حصل ضحكت وقالت ابويا شويه بس لما يتعود ع ريهام وبعد كده مش هيقوم تاني وهيا ضحكت وقالت انا وشاميه مسكنا منار عندها فوق نزلت تلت مرات مننا السرير بتاعها اتغرق قولتلها وانتي نزلتي قد ايه قالت انت عرفني مش بنزل غير ع زوبرك العب بتاعهم ده مش بتكيف منو انا لازم يكون زوبرك كلو جوايه عشان انبسط كده وارتاح جوزي حبيبي بينكني وانا ف حضنو وع سرير واحد ومخلفه عيال منو جسمي بيقشعر وبلاقي نفسي عسلي بينزل لوحدو ع زوبرك
قولتلها هتطلعي زي امك علفكره امك لحد دلوقتي بتنزل عسل كتير لما الزوبر ينحشر ف كسها
قالت امي دي العسل كلو
اخدت مرام ف حضني وانا بكلمها عن الي حصل ونمنا صحيت ع ابني بيصحيني عايز مصروف ابن الكلب الساعه 10 شاميه نزلت هيا ومنار ومرام بيعملو فطار وكل واحد احلي من التانيه جمال وحلاوه نفسك ينفتح عن الدنيا كلها وعيالك شكلهم حلو وانا بفطر معاهم لقيت منار بتتوجع ف كل حركه لما بتمشي سالتها شاميه ضحكت ولقيت مرام قالت ف ودني شاميه انبارح عضتها في شفايف كسها وانا ببص ل شاميه بقولها ياخربيتك
ضحكت بصوت عالي وقالت انا مالي هيا مسكه دماغي وبتنزل لما كنت هتخنق معرفتش غير ان انا اعضها عشان تبعدني وانا ضحكت وبقول هيا منار حاميه مش بتحس بنفسها انهارده تحبي ع الي عضتيه ضحكت شاميه وقالت حاضر هصلحو اودامكم بس لما العيال يخرجو العيال بعد شويه خرجو ولقيت شاميه بتضحك وقزحت فوق منار
ولقيتها بتحسس علي كسها وبتقول تعرف ياحمد قاعده معانا بدون اي داخلي تحت
قولتلها من عضتك وقالت طب هصلحها وبتضحك ودخلت عند عبايتها الوسعه ونص شاميه مختفي ولقيت منار عنيها بتشرق وتغرب وانا ببص ل مرام وهيا بتضحك وبتقولي البت شاميه دي صعبه
وفضلت اكتر من 4 دقايق واهات منار تجنن خرجت شاميه ووشها غرقان عسل من منار
وقالت صالحتو اهو وانا بقولها جدعه ومنار تحس انها مغمي عليها ومنار قامت غيرت ورجعت وانا قاعد وهما حواليه وانا ف وسطهم وقولت ليهم انتو عرفين ان احنا مع بعض ف اي حاجه
وانا ضهركم وسندكم وانتو شرفي
وانا بثق فيكم بس صدقوني الوحده الي تفكر تعمل حاجه من ورايا هتزعل جامد
انا بحبكم انتم التلاته وانتو احلي من بعض
بس محدش يتخيل عشان بنام مع غيركم انه هو ممكن يفكر يعمل زيي لا كده يبقي غلط جامد
احنا مع بعض عايله وريهام دي اعتبر اختكم بردو مرات اخوكم يعني وامك بردو يعني محدش غريب بس لو حد فكر بس يتخيل راجل تاني معاها هنقراء عليها الفاتحه تاني يوم ومحدش هيعرف هيا حصلها ايه
انا واثق فيكم بس بنبهكم بردو انا عارف اني مش مفرود اقول كده بس بردو لازم تعرفو كده
ردت مرام انت الخير والبركه ياحمد احنا مالناش غيرك ولا نعرف غيرك **** يخليك لينا
وعشان افرفش الجو قولت ل شاميه قومي ارقصي هيا قامت ترقص وانا مبسوط بيهم 3 بنات زي القمر قريبين من سن بعض كل واحده ليها طعم مختلف عن التاني ده حلاوه الجواز بجد
تنام ع ضهرك تلاقي الي بيبدلو ع زوبرك من كس ضيق لواسع للون شكل وبزاز احجام
اخدت منار وطلعنا فوق عملت معاها واحد ع السريع ونمت ف حضنها
وبعد يومين مفيش فيهم جديد كلمتني مرات اخويا تسال عني قولتلها الفار بداء يطلعلك تاني قالت اااه فار عندي تعالي نمسكو سوا
قولتلها انتي الي هتمسكيه وتخبي جواك قالت هو ايه قولتلها الفار قالت طب هتاجي قولتلها هجيلك يا شرموطه قالت عيب انا مرات اخوك
قولتلها نضفي نفسك كويس يالبوه قالت انا جاهزه من بدري تعالي مستنياك قولتلها بليل مش دلوقتي قالت خلاص انا هفضل تحت هخلي ولاد اخوك ينامو فوق قولتلها ماشي اقفلي عليهم الشقه قالت حاضر قفلت معاها وبقيت بفكر فيها وانا بقيت عامل زي المكنه الي مش بتبطل
روحت ليها بليل كانت لوحدها تحت دخلت كانت كاني جوزها محضره اليله والسرير متروق ومنضفه نفسها كان جوزها راجع من السفر
سالتها جاي امتي قالت اخر الاسبوع
وانا بقولها هتفضلي بالبس ده قالت لا ثواني ادخل اغير انا قولت البس كده ع ماتاجي احسن حد من الولاد يصحا ويشوفني كده ينكني علطول وبتضحك قولتلها خليهم ينكوك قالت ايوه عشان نتفضح ودخلت الغرفه وقالت تعالي دخلت عليها
لبسه قميص نوم اسود قصير
قلعت هدومي ونزلت علي كسها الحس في وهيا اااححح واهات من مصي لكسها
بقيت الحس ف كسها وهيا تقولي ايوووه كمان الحس كسي مص زنبوري وانا بقطع ف كسها بسناني ولساني جوووه كسها
وهيا مسكت دماغي وبتنزنقها ع كسها
وتقولي كمان ياحمد الحس كسي اووووي
واتا لحست كسها وهيا قالتلي نام ع ضهرك نمت ع ضهري وهيا مسكت زوبري ونزلت في مص زي المفترسه تبلعو كلو وانا بقولك اخويا مش بيكيفك ي شرموطه اتنكتي من كام راجل من ورا جوزك ياكسمك قولي وانا ع ضهري وهيا بتمص تاخرج زوبري وتقول مفيش غيرك انت واخوك نكوني ياريتني كنت اتنكت منك من زمان عمري ضاع مع اخوك قولتلها قومي اركبي ياكسمك ع زوبري قالت حاااضر وراحت قعده ع زوبري بطريقه ناأااار
فضلت تنط ع زوبري وانا شايف خرم طيزها وكسها الواسع وانا بقولها ااااااه كسك واسع وسخن قالت واسع من الخيار الكبير محرومه من النيك اخوووك حرمني واتا بنيكها وهيا نزلت ع زوبري وف دنيا تانيه وهيا ااااااه وعسله بينزل ع فخادي
وانا مسكت طيزها بقولها انزلي وطلعي ي شرموطه وهيا فضلت كده تنزل وتطلع ع زوبري وصوت النيك عالي ف الاوضه وهيا قالت احمد قولتلها ايه قالت ممكن تجبلي الصناعي الي كان معاك وعطيتو لمرات عمار قولتلها مين قالك عليه قالت انت نسيت انت قولتلي عليه انه مع مرات عمار قولتلها محتاجاه ليه قالت عشان انيك نفسي بيه ولما تجيلي اتناك بزوبرين فضلت انيكها
وروحت قايلها عايزه زوبرين ينكوك مع بعض قالت ايوووه واحد ف طيزي والتاني ف كسي
قعدت انيك فيها لحد مالقيتها حست اني هنزل راحت قعدت بكسها ع زوبري بلعتو ولبني نزل ف كسها مكنش كتير وهيا تنزل وتطلع وانا خرجت زوبري وبفتح كسها اشوف لبني
قالت المره الجايه هتجيبو
انا فكرت وقولتلها المره الجايه هجبلك معايا زوبر حقيقي قالت ازاي هتجيب راجل معاك
قولتلها اخو مراتي قالت ياخرابي عمار
قولتلها اها قالت ازاي قولتلها انا بنيك مراتو اودامو وعادي لما ياجي ينيكك مش هيتكلم واحسن من الصناعي بردو قالت هنتفضح قولتلها ماتخفيش قالت انت حر يوم مانتمسك هقول انت الي عملت كل ده وبتضحك قومت وقولتلها هشوف الدنيا وعرفك او تاجي انتي عندو ف البيت ويبقي نيك رباعي قالت هو عادي قولتلها ايوه
بس انتي ي شرموطه روقي نفسك كده ولما اكلمك تاجي ع بيت حمايا قالت ماشي ع امتي كده قولتلها يمكن يومين قالت حاضر نزلت وروحت نمت وشاميه قالت انت وحشتني الليله ليلتي قولتلها ايوه قالت عايزاك لوحدي محدش معانا
قولتلها ليلتك وانتي حره فيها قالت انت قولتلي قبل كده انك هتخليني اخلف تاني عشان اجيب بنت مرام ومنار معاهم بنات وانا ولادين عايزه بنت قولتلها افردي طلع ولد
قالت هفضل احمل لحد ماتجيلي بنت قولتلها كده هيبقي عندك عيال كتير ضحكت وقالت وايه المشكله قولتلها هتموتي
قالت اخر مره هحمل فيها وبعد كده هشيل الرحم لو ولد خلاص بنت خلاص قولتلها موافق
قالت تمام وقالت انهارده هخليهالك ليله دخلتنا من تاني ونزلت في بوس وقالت انا مبسوطه اووووي ومشت وانا عارف شاميه هتعمل اي حاجه عشان تبسطني لازم اخدلها حبايه دي عشان زوبر واحد يكفيها لو مخدتش حبايه هنزل ف كسها مرتين تلاته وهيا مش هتشبع..........