لعبة ضحك ولعب وهزار

  • بادئ الموضوع 𝐌𝐎𝐇𝐀𝐌𝐄𝐃
  • تاريخ البدء
  • الوسوم
    هزاز
يا شباب انت تنشنتوا ليه لو الهزار هيعمل مشكله بلاش منه خالص
 
لاء العفو ياست الكل انا بتكلم بدون غلط واطار كلامنا كلة فى الهزار مش اكتر وفى حدود الاحترام طبعا
أنا تعليقي كان هزار ... وعارفه ان حضرتك بترد بهزار وفي منتهى الاحترام..
آسفه لو هزاري عمل مشكلة ..
 
أنا تعليقي كان هزار ... وعارفه ان حضرتك بترد بهزار وفي منتهى الاحترام..
آسفه لو هزاري عمل مشكلة ..
لا ولا اسف ولا حاجة
 
اللي هو من كام سنه...
انا القهوة ملازماني من امتحانات ثانوي... احسب انت بقى?

أنا تعليقي كان هزار ... وعارفه ان حضرتك بترد بهزار وفي منتهى الاحترام..
آسفه لو هزاري عمل مشكلة ..
يجدعان اي الكلام الكبير ده دح احنا كنا لسه بنعمل دماغ سوا،?
 

Benzer konular

عودة
أعلى أسفل