لعبة لو جري أو جريئه.....

  • بادئ الموضوع 𝐌𝐎𝐇𝐀𝐌𝐄𝐃
  • تاريخ البدء
  • الوسوم
    لعبة
اية طموحك في المستقبل
اني اعمل شركه تكون ليا ولنفسي مش حابب اشتغل عند حد انا دارس كمبيوتر وتجاره إلكترونية يعني برمجه وجرافيك وكده ومحاسبه عايز اكون شغال لحسابي مش شغال عند حد او في منظومه سواء حكومي أو خاصه
 
اني اعمل شركه تكون ليا ولنفسي مش حابب اشتغل عند حد انا دارس كمبيوتر وتجاره إلكترونية يعني برمجه وجرافيك وكده ومحاسبه عايز اكون شغال لحسابي مش شغال عند حد او في منظومه سواء حكومي أو خاصه
علشان توصل لحلمك دة لزم تشتغل مع ناس علشان تاخد خبرة السوق مش بيعتمت على الدراسة 90%خبرة
 
علشان توصل لحلمك دة لزم تشتغل مع ناس علشان تاخد خبرة السوق مش بيعتمت على الدراسة 90%خبرة
بظبط كده وانا باخد كورسات من وانا بدرس وفي ناس كلمتها هشتغل معاهم بس اخلص جيش
 

Benzer konular

عودة
أعلى أسفل