لعبة تحدي اسال__الطبيب

"2" ليه عايز تساعد الناس
اولا انا مستني منك اكتر من 3اساله لان الاساله عجباني
.
انا حابب اساعد الناس لان في ناس كتير بتمر بحجات اكبر من استيااب ناس كتير زيي انا مثلا اتحطيت ف كتير اووي لولا توفيق **** مكنتش قدرت اعمل لنفسي حاجه ولا اساعد نفسي اصلا لو غيري اتحط فيها مكنش قدر يتخطها انا موجود بقا غشان اللقطه دي
 
طيب اذا كان كدا بقى ??
قولى خمس اسرار محدش يعرفهم عنك
1/عصبي جداً (لو حبيتك)
2/غيور جدا جدا جدا جدا (لو حبيتك)
3/مخلص جدا ودي الناس من كتر صدقي فيها بيكدبوها
4/عندي مرض ف الهرمونات
5/عندي الضغط والسكر
 
اولا انا مستني منك اكتر من 3اساله لان الاساله عجباني
.
انا حابب اساعد الناس لان في ناس كتير بتمر بحجات اكبر من استيااب ناس كتير زيي انا مثلا اتحطيت ف كتير اووي لولا توفيق **** مكنتش قدرت اعمل لنفسي حاجه ولا اساعد نفسي اصلا لو غيري اتحط فيها مكنش قدر يتخطها انا موجود بقا غشان اللقطه دي
ده مش السؤال التالت ... إحنا لسه بنتناقش في السؤال الثاني تمام...
بردوا ليه في الزمن ده ماحدش بيعمل حاجه للله والوطن ف ليه عايز تساعد الناس
 
1/عصبي جداً (لو حبيتك)
2/غيور جدا جدا جدا جدا (لو حبيتك)
3/مخلص جدا ودي الناس من كتر صدقي فيها بيكدبوها
4/عندي مرض ف الهرمونات
5/عندي الضغط والسكر
**** يشفيك ويعافيك ويشيل عنك ??
 
1/عصبي جداً (لو حبيتك)
2/غيور جدا جدا جدا جدا (لو حبيتك)
3/مخلص جدا ودي الناس من كتر صدقي فيها بيكدبوها
4/عندي مرض ف الهرمونات
5/عندي الضغط والسكر
ألف سلامة عليك ..
 
ده مش السؤال التالت ... إحنا لسه بنتناقش في السؤال الثاني تمام...
بردوا ليه في الزمن ده ماحدش بيعمل حاجه للله والوطن ف ليه عايز تساعد الناس
عشان انا ماليش دعوه بالزمن ولا بنفوس الناس
عارفه انا عندي نظريه كده غريبه شوية
لو كلنا شايفين ان الناس حلوا وجميلا ومحدش هياذينا هل كد هياءي التاني.. اكيد لا
وبالتالي العكس صحيح عشان احنا شايفين ان كل الناس وحشه ف مش هنقدر نعمل حاجه غير الاذيه لا شعورياً مننا فاهمه حاجه
 
عشان انا ماليش دعوه بالزمن ولا بنفوس الناس
عارفه انا عندي نظريه كده غريبه شوية
لو كلنا شايفين ان الناس حلوا وجميلا ومحدش هياذينا هل كد هياءي التاني.. اكيد لا
وبالتالي العكس صحيح عشان احنا شايفين ان كل الناس وحشه ف مش هنقدر نعمل حاجه غير الاذيه لا شعورياً مننا فاهمه حاجه
فاهمه الكلام بس مش عاجبني ... كلام مثالي زيادة عن اللزوم ... لا يمت للواقع بشئ
 
عودة
أعلى أسفل