لعبة مسابقة تحدي كرسي الاعتراف (2)

فكره رائعه ♥
.
اي طيب الحاجه الي ممكن تعصبك؟!
مرورك الرائع يصديقي?
اكتر حاجه بتعصبني الصوت العالي ومبحبش الزعيق والكلام دا انا شخص هادئ واحب لما اتكلم مع احدهم في موضوع ما ان يكون حوارنا هادئ بدون انفعلات لأني حقا بتجنن لما حد يزعق او حد يجيب سيرة شخص مش موجود بطريقة وحشة سواء كنت عارفو او لا قدامي سعتها بكون عاوز اقتلووو وربنااااا?
 
مرورك الرائع يصديقي?
اكتر حاجه بتعصبني الصوت العالي ومبحبش الزعيق والكلام دا انا شخص هادئ واحب لما اتكلم مع احدهم في موضوع ما ان يكون حوارنا هادئ بدون انفعلات لأني حقا بتجنن لما حد يزعق او حد يجيب سيرة شخص مش موجود بطريقة وحشة سواء كنت عارفو او لا قدامي سعتها بكون عاوز اقتلووو وربنااااا?
احييك يا صديقي
طيب لو حد جاب سيرة حد قدامك كتير بتعمل اي او اي بيكون تصرفك
 
اكتر حاجة بتعصبك و اكتر حاجة تهديك
اكتر حاجة بتعصبني ان حد يجيب سيرة شخص تاني بطريقة سيئة واكون انا سعتها حاضر ف الحوار
اكتر حاجة بتهديني لما اقعد علي البحر مع سيجارتى وموسيقي
هادئة وسعتها مبفكرش ف اي حاجه ممكن تدايقني لو الدنيا بتولع حوليا?
 
احييك يا صديقي
طيب لو حد جاب سيرة حد قدامك كتير بتعمل اي او اي بيكون تصرفك
بحاول امنعو بطريقة مهذبة اولا ولو قلب الموضوع لسخرية فبدافع عن الشخص دا ولو اتمادا ف البيعملو بقوم سايبو وماشي ?
 
عندك كام سنة ؟
ايه هو التايب بتاعك فى البنات ؟
اكبر غلطه عملتها فى حياتك ؟
 
اكتر حاجة بتعصبني ان حد يجيب سيرة شخص تاني بطريقة سيئة واكون انا سعتها حاضر ف الحوار
اكتر حاجة بتهديني لما اقعد علي البحر مع سيجارتى وموسيقي
هادئة وسعتها مبفكرش ف اي حاجه ممكن تدايقني لو الدنيا بتولع حوليا?
اي الحاجة الي مش ممكن تسامح فيها
 
مفيش شخصية بالتحدي بس من اكتر الشخصيات الحبيتها هنا انت وسيزر وزيوس وراحل♥
حبيبي يسطا و**** انت بتثني عليا اكتر من اللازم ❤️❤️
اخر مره فشكلت من الارتباط كان ايه السبب
 

Benzer konular

عودة
أعلى أسفل