لعبة مسابقة تحدي كرسي الاعتراف (2)

ازيكم يخواتي معلش اني مبنزلش حاجه بس بقالي فترة غايب علي المنتدي
المهم تعالو اقولكم علي قوانين اللعبة

(الفكرة دي اخدها من الخديوي في موضوع فضفضة بس قمت بتعديلها لتصبح اكثر اثارة)
الفكرة ببساطة ان كل يومين هيكون في شخص قاعد علي الكرسي دا سواء كان عضو او مشرف او حتى مدير المنتدي
وقبل مايقوم الشخص المختار من علي الكرسي يرشح شخص من الاعضاء يقعد مكانو وهكذا
وعلي جميع الاعضاء انو يسئلو الشخص المختار اي سؤال قبل نهاية مدتو والي هتكون 48 ساعه يعني يومين بالظبط
وهيتم ارسال رساله خاصة لعضو لتبليغة انه المختار
ولو كان الشخص المختار مش حابب يلعب فليعطي الدور لشخص من اختيارة وهكذا
___''''___''''___''''___''''___''''___
ياريت الكل يلتزم بالقوانين وبما اني صاحب المنشور يبقي انا الشخص المختار
معاك في فكرتك بس بلاش أنا يا صحبي
 
الحصل ان اخوها فشخها واخد منها التلفون وكلمني وقلي انت مش متربي والكلام دا علشان كنت بنيك اختو ف الشات وكنت بشتمو وهو بيرد عليا وزعلني خالص يعني نا مش متربي يمستر برلين يرضيك كدا يعني ??
لا متربي يسطا بس مش توصل تنيك اختو وتشتمو??
 
أيه مفهوم الحب بالنسبة لك
الحب عبارة عن وجع لقلبك وفي الحلات النادرة اوووى ممكن يطمل للاخر ونا شايف انو وجع علي الفاضي مبيجيش منو غير الاذية♥
 

Benzer konular

عودة
أعلى أسفل