لعبة اسئل محترف اربعيني (ابوالخير)

  • بادئ الموضوع محترف اربعيني(ابوالخير)
  • تاريخ البدء
حقيقي زمااان غير دلوقتي بس للاسف انا من ضمن الجيل بتاع دلوقتي ?حاجه تقرف و****?
?? لكل زمن ولة رجالتة وحريمة
يلا كلو بيعدي ..
مطحنة والكل داخلها ?
 
اظن ياصديقي ان موضوعك مناسب اكثر لقسم الفضفضه سيتم نقلة هناك اذا لم يكن لديك مشكله ?
لا الموضوع مش فضفضة
لازم كل موضوع في قسمة
موضوعي للالعاب والتسلية
 
سأسئلك سؤال اخير يا ابو الخير ان سمحت

اللقاء الجنسى لما يكون ناجح انك تتلذذ وتخليها هى كمان تتمتع
وانت مع مراتك قد تصادف لقاءات فاشله وده سببه ايه من وجهة نظرك؟
اما لو كانت عشيقه فنادرا ما يكون اللقاء فاشل ..وده سببه ايه من وجهة نظرك؟
هل تعرضت للقاءات فاشله ؟

متى وكيف اتصرفت؟
 
شوف يا عزيزي
كتير من اللقائات بتفشل لاي سبب ما سواء ان كانت مع الزوجة او الشريكة
ممكن بكلمة او بحركة او حتي بنظرة
بس في فرق بين الشريكة والزوجة
الشريكة كل همها ارضاء شريكها وتستعد للقاء بين الخين والاخر .. بينما تجتهد لاسعادة
وهو ايضا مع الزوجة بس الاختلاف ان الروج يري زوجتة انها متاحة لة في اي وقت فلا داعي ليجهز نفسة .
اما مع الشريكة فيكون اللقاء بين حين واخر . واوقات بعد فترات ..
فيهيئ نفسة ويستعد للقاء الجبابرة ...
والمظلوم في هذا هي الزوجة .
نعم انها لم تكون مظلومة في بعض الاوقات .
انما الظالم هو الزوج وهذا لا نقاش علية
 
شوف يا عزيزي
كتير من اللقائات بتفشل لاي سبب ما سواء ان كانت مع الزوجة او الشريكة
ممكن بكلمة او بحركة او حتي بنظرة
بس في فرق بين الشريكة والزوجة
الشريكة كل همها ارضاء شريكها وتستعد للقاء بين الخين والاخر .. بينما تجتهد لاسعادة
وهو ايضا مع الزوجة بس الاختلاف ان الروج يري زوجتة انها متاحة لة في اي وقت فلا داعي ليجهز نفسة .
اما مع الشريكة فيكون اللقاء بين حين واخر . واوقات بعد فترات ..
فيهيئ نفسة ويستعد للقاء الجبابرة ...
والمظلوم في هذا هي الزوجة .
نعم انها لم تكون مظلومة في بعض الاوقات .
انما الظالم هو الزوج وهذا لا نقاش علية
احسنت الاجااابة يصديقي العزيز احييك علي ردك الذي يبدو انو ناتج عن خبرة♥?
 

Benzer konular

عودة
أعلى أسفل