لعبة تحدي اسال__الطبيب

فاهمه الكلام بس مش عاجبني ... كلام مثالي زيادة عن اللزوم ... لا يمت للواقع بشئ
انا دي من ضمن الحجات الي مش بتتحب فيا اني بحب المثاليه ف كل شيئ يعني انا ك عصام لو مش مثالي ف حاجه دخلتها عمري مهدخلها
عارف ان ده مش صح بس انا ببقا مرتاح كده
 
تم فتح الموضوع مره اخرى, وسيتم التواصل مع الاعضاء
 
تخصص الطب النفسي فعلا صعب بس انا حبيت اساعد الناس عشان كده جيت الي نفسي
.
تشان عارف ان دي اكتر الاماكن الي ممكن اساعد فيها حد ف فضلت اكون هنا هنكون براحتنا اكتر
.
منا لو قولت يبقا بوقع نفسي ولو مقولتش يبقا هيتحكم عليا وانتا كده بتسال سؤال لولبي ??
علي العموم هو لو حد سالني عن امي
برافو عليك يا دكتور سؤالي لا يجي علي البال ولا الخاطر ?♥?
 
عودة
أعلى أسفل